Danas je: 29.05.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FIAT PUNTO 1,1 i. - MOLIM POMOĆ ?

Datum objave: 24.05.2017 17:45:38
Slika
PITANJE:

postovanje g Meic, imam jedno pitanje i molim pomoc ako je moguce,imam fiat punta mk1 1.1 97 godiste,ujutro pri prvom paljenju nece upaliti bez gasa,dovolčjno mu je da pipnem malo gas i onda upali ali radi izrazito nemirmo nekih 10-ak sekundi i onda sam poveca ler i i bude sve super do prvog stajanja onda samo se ugasi upalim ga bez gasa i onda normalno radi dok vozim samo sto zna nekad cuknit pogotovo uz brdo ili nizbrdo ako idem (kao kad je gorivo pri kraju ali moj auto nikad nije ispod pola rezervara) a i kad radi u leru par minuta samo odjednom pocne izrazito trokirat ja mu dam malo gasa i onda se smiri samo da napomenem da je pumpa goriva provjerena i ociscena,filter goriva je novi,svijecice su nove,kablovi su novi,rezervar ociscen,motor je dobar,ne trosi ulje ni vodu,auto je inace u savrsenom stanu samo sto me pocelo to zezati a niko ne moze pronaci tocan kvar nego mozda je ovo mozda je ono pa promijeni ovo pa promijeni ono a na kraju nista od toga nije uzrok problema

ODGOVOR:

U Vašem pokušaju da točno defektirate kvar, na žalost niste potrefili da dođete u servis koji može bez velike filozofije točno defektirati kvar , predložiti rješenje, navesti cijenu popravka i otkloniti kvar. Sve to s emože točno defektirati bez nagađanja ili pogađanja. Kvar se može defektirati kada se obavi pojedinačno ispitivanje svih dijelova i sklopova. Ispituju se slijedeći sustavi i njihove komponente ; mehanički sustva motora, sustav za dobavu goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav za upravljanje motorom. Nakon ovakvog ispitivanja točno se može znati da li je uzrok potenciometar klapne gasa, aktuator minimuma, senzor tlaka zraka i tome slično .....

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC 1,9 DCI - PROBLEM S KLIMA UREĐAJEM ?

Datum objave: 21.05.2017 11:41:09
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Renault Scenic 2006. godina, 1.9 TDI i problem s klima uređajem. Naime, zadnje tri godine otprilike u ovo doba godine, automobil, odnosno njegovo računalo jednostavno zaboravi da ima klima uređaj. Do nedavno sam to rješavao kod majstora na način da resetira sustav no kad je se posljednji put to dogodilo, vise nije uspio upaliti klimu. Vozilo sam vozio i na provjeru sustava klime i majstor kaže kako je ista ispravna i da ne može pomoći. Što bi po vama mogao biti uzrok greška? Hvala puno

ODGOVOR:

Na žalost nikada se ne može raditi dijagnostika odnosno otkrivanje kvara na daljinu ( Osijek-Samobor ) , mogu se samo nabrojiti MOGUĆI uzroci. U ovom slučaju ću nabrojiti što sve može biti neispravno : mala količina plina u sustavu klime, elektromagnetska remenica kompresora, električna instalacija, dehidrator, kondenzator , ekspanzioni ventil, isparivač, kompresor, upravljački modul klima uređaja, cijevni vodovi visokog i niskog tlaka klima uređaja, prekidač ventilatora, relej kompresora, kompresor, centrala klima uređaja, ostali netipični uzroci.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 3,0 TDI CR QUATTRO - ČUJE SE LANAC ?

Datum objave: 21.05.2017 11:21:47
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Kupujem auto i imam namjeru jednog Audi-a a6 3,0 tdi quatro 2005g.Ali ima jedan problem...kad se upali zacuje se lanac 1-2 s i poslije kaze nista.Pa Vas molim da mi savjetujete sta da radim i dali da kupim....auto je odlično očuvano i nije puno preslo nekih 170000 km. Unaprijed hvala! Veliki pozdrav

ODGOVOR:

Ako se čuje razvodni lanac onda tu ne treba ništa taktizirati ni odgađati, nego treba  što prije taj problem  riješiti. Zamjena lanca i ostalih dijelova razvodnog mehanizma nije jeftina. Za obaviti zamjenu lanca i ostalih dijelova razvodnog mehanizma potrebno je skinuti kompletan motor , mjenjač, ispušni sustav. Jedino se tako može obaviti taj posao. Uz to treba zamijeniti i set razvodnog mehanizma. Kada se zbroje troškovi materijala i rada to uopče nije jeftino. Ako Vas zanimaju svi detalji i objašnjenja u vezi toga možete me nazvati na 060/6060-44.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 1,8 i. 16V - KAO DA RADI NA TRI KLIPA ?

Datum objave: 20.05.2017 12:10:34
Slika
PITANJE:

Postovanje imam citroena xsara pikaso 2001 1.8 16v upali normalno onda podje da trokira kao da radi na tri klipa spajan na dijagnodtiku pokazalo lambda sonde to je rijeseno vise ne pokaziva bobine promjenjene i opet isto

ODGOVOR:

Mogući uzroci lošeg rada motora su ; filteri, nečist rezervosr, nečiste dize, niski tlak goriva, senzor radilice, regulator tlaka goriva, senzor redilice, senzor bregaste osovine, zaklopka snage, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, EGR ventil, motorić minimuma,senzor tempertaure zraka, električnainstalacija motora, loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, relej dobavne pumpe, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora. Mnogi djelatnici autostruke na žalost ne mogu otkriti ovakve kvarove. Zato potražite i raspitajte se u kojemu servisu možete riješiti ovakav kvar.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. 16V - NEMIRNO RADI, TEŽE PALI ?

Datum objave: 15.05.2017 11:31:05
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Imam Renault Clio Storia 1.2 16v, 69700km, prije par godina sam imao problema sa paljenjem, promijenio sam zadnju lambda sondu, nakon toga sam mijenjao svjećice, ulje antifriz tj mali servis. Problemi su počeli opet iznova, uvijek poruka P0303, onda sam promijenio bobinu i svjećice i kablove. Dvije godine je sve radilo savršeno, sada opet ista poruka. Nisam radio ništa na autu od tada tako da ne mogu reći u kakvom su stanju kablovi. Problem je prvi start kad je auto hladan, tada nemirno radi, onda se podigne čok na 1500okretaja otprilike, motor se umiri i onda sve radi normalno. Jednako i jednoliko vuče, no jednu stvar sam primjetio, kada se podigne temperatura motora na 4 zareza (što je uobičajeno) i kada malo oštrije vozim vjerojatno se upali ventilator rashladne tekućine i tada temperatura padne na 2 zareza, rekao bih kao da pothladi motor. To se nije prije nikada događalo. Jedan kolega mi je rekao da uzrok nemirnom radu može biti i ventil cilindra motora. Je li to moguće i koji su uopće simptomi loših ventila. E da još jedna stvar, kada smo mijenjali bobinu tom prilikom smo podesili i ventile dakle prije nekih 10000km ne više. Malo me strah otvarati motor bez veze i mijenjati ventile na manje od 70000km, auto se vozi uglavnom gradska vožnja i nije nikada pod nekim opterećenjem niti je ikada prokuhao...

ODGOVOR:

Greška P0303 opčenito tumači da postoji izostanak paljenja ne jednom od cilindara i to je osnovni problem zbog kojega motor loše radi, teže pali , nema potrebnu snagu. Mogući uzroci mkogu biti ; mehanički, hidraulični, električni , elektronski. U ovom slučaju treba najprije obaviti ispitivanje i točno defektirati kvar. Nakon toga se može točno znati što je neispravno i cijena popravka. Kada se radi ispitivanje onda se uvijek počinje s ispitivanjem mehaničkog sustava motora ( npr. moguće je da postoji propuštanje na nekom od ventila i ako je ventil oštećen skida se glava motora i uređuju se ventili ) . Naravno mogu postojati i drugi uzroci i zato sam naglasio da se naprije radi  ispitivanje mehaničkog sustava motora. Ako trebate detaljnija objašnjenja i prijedloge rješenja javite se na 060/6060-44.

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA AVENSIS 2,0 D4D - DA LI SE MOTOR PREGRIJAVA ?

Datum objave: 11.05.2017 15:55:15
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Toyotu Avensis 2.0 D4D iz 2004 godine. Prešao sam 247 000 km. Uz redovno održavanje jedino što je promijenjeno je egr ventil prije tri godine u Toyotinom servisu u Dubrovniku. Ostalo je bilo sve ok. Nalazim se u Blatu na Korčuli i godišnje prijeđem oko 15-18000 km. Dosta toga bude na autoputu ostalo po otoku, uglavnom kraće relacije. Prije mjesec dana u vožnji sam primjetio da se motor počeo grijati ali kazaljka nije došla u crveno područje već negdje do pola gornje polovice područja. Odveo sam auto do lokalnog mehaničara kojim se inače služim i on je otvorio polako čep od ekspanzione posude i u toku otvaranja je nešto vode prslo kroz gumenu sigurnosnu cjevčicu a voda je u posudi kuhala. Bili su mjehurići. On je nadolio vode i provozio auto 20-ak km, temperatura se više nije dizala, te mi rekao da sumnja na brtvu glave motora ali da neka ja nastavim sa vožnjom i da provjerim ujutro, kada je motor hladan, da odvrnem čep od ekspanzione posude i vidim da li je posuda pod tlakom. Ja sam tako i napravio i izašlo bi nešto zraka kroz gumenu cjevčicu ali ne i voda. Nije to bilo tako kao kad je motor bio topao kad je on prvi puta to otvarao. Nakon dva tjedna vožnje opet mi se diže kazaljka temperature, ja stanem i vidim da je ekspanziona posuda prazna. Nadolijem 2-3 L vode te odem do drugog mehaničara koji pregledom ustanovi da kaplje voda na hladnjaku, naruči novog i promijeni ga i ja nastavim sa vožnjom ali nakon jednog tjedna vožnje opet temp. raste. Nikad nije rasla do kritičnog područja jer ja stanem i nadolijem vodu te opet odem do mehaničara da vidi što se događa. Nivo ulja u motoru je ok, nema emulzije na šipki, gumena cijev od motora do hladnjaka nije napeta, ne primjećuju se više tragovi vode/antifriza da voda negdje nestaje ali eto nakon ponovne kontrole ustanovio sam da je ekspanziona posuda ponovo prazna?! U tom periodu je motor, recimo kašljao pri jutarnjem paljenju, ali nakon par pokušaja bi upalio, jednom u vožnji mi je počeo padati broj okretaja kao da će se ugasiti ali se nije ugasio i nastavio je normalno raditi i motor radi ok. svo vrijeme. Kad sam mehaničara upozorio na ovaj problem sa paljenjem provjerili smo akumulator i on je ustanovio da je akumulator više loš pa smo i njega promijenili ali nakon dva dana normalnog paljenja opet isti problem. Mehaničar mi je rekao da je primjetio kao da fali goriva prije paljenja i ukazao mi na jednu malu pumpicu (crni čepić iza akumulatora prema kabini) koji bi trebao biti napet a ne mekan jer da to znači da gorivo nije pod tlakom i da ga fali prilikom paljenja i da provjerim ujutro da li je taj čepić napet ili mekan i ako je mekan da malo nadrukam dok ne postane tvrd pa da idem upaliti auto. On je to napravio ispred mene i ja upalio auto a ono sada počeo izlaziti bijeli dim i voda iz auspuha. Ja stisnem malo gas a ono na asfalt izleti dosta čađe pomiješano sa vodom. Sada sam opet provjerio i ustanovio da u ekspanzionoj posudi nema vode a nisam auto puno vozio, možda 30-ak km od zadnjeg nalijevanja. Voda nestaje a nema neke indicije ni po nivou ulja u motoru ni po tlaku u ekspanzionoj posudi da je otišla brtva glave motora. Zvao sam i servis u Dubrovniku i čovjek mi je rekao da taj bijeli dim ne mora značiti da je otišla brtva, a ja neznam kako to ustanoviti i u čemu još može biti problem ako nije to. Svi ovi problemi su počeli doslovno nakon tehničkog 21/03/2017. Ako možete pomoći nekim savjetom bio bi Vam zahvalam jer mi je sada rizično micati se sa otoka bilo gdje. Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Iz Vašeg detaljnog opisa zaključio sam da defektažu kvara i popravak radite zajedno Vi i Vaš mehaničar i da se zajedno nadopunjavate u poslovima automehanike. To nije dobar način da otklonite kvar.  Imam jako dobar savjet za Vas ali ne znam da li će Vam se sviđati . Najbolje bi bilo da ovaj problem riješite u nekom kvalitetnom i uglednom servisu , možda najbolje u Dubrovniku.  U takvom servisu će vam točno defektirati kvar, predložiti će rješenje, navesti će Vam cijenu popravka i uz Vašu suglasnost obaviti će sve potrebne radove da dovedu motor u ispravno stanje. Nakon popravka  dobiti ćete garanciju na ugrađene dijelove i obavljene radove. Ovom prilikom ću Vam navesti moguće neispravnosti ; termostat, kućište termostata, pumpa za vodu, hladnjak, cijevi rashladnog sustava, ostali netipični uzroci koji su povezani sa rashladnim sustavom. Rashladna tekućina može nestajati a da se tragovi curenja i ne vide ( tekućina curi i odmah isparava ) . U ovom slučaju i prema Vašem opisu nisam zaključio da bi uzrok bila brtva glave motora ( iako može biti ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA C 1,2 i. - LUPANJE PODIZAČA VENTILA ?

Datum objave: 10.05.2017 19:18:50
Slika
PITANJE:

Pozdrav svima! Imam jedan problem i nadam se da možda itko od Vas može pomoći. Naime, imam auto Opel Corsa C 1.2 2004g. U 9. mjesecu prošle godine su mi počeli hidropodizači lupati (klepetati), prije mjesec dana dao sam promijeniti sve hidropodizače (16 komada) i zamijeniti ulje i filter ulja. Sve je bilo super radilo do prije 2 tjedna, kada se pri prvom paljenju ponovo čuje lupanje hirdopodizača, s tim da ne lupaju dugo, nego kojih cca 5-10 sekundi, nakon toga utihnu. Nisam to gledao kao veliki problem, reko auto ne dobije dovoljno ulja istu sekundu, ali počelo se događati da je počelo lupati to sve duže, prvo po 5-10 sekundi, pa onda cca 30sec- pa skoro punu minutu te bi nakon toga utihnuli. Majstor je rekao da je nemoguće da su ponovo otišli hidropodizači te je očistio pumpu ulja jer kakti je moguće da se u njoj nalazila neka smet koja bi možda smetala pri pumpanju ulja. Evo od toga je prošlo tjedan dana i danas upalim auto, a kad ono prvih 10 sekundi su ponovo lupali, s tim da se zvuk lagano stišao ali su se i dalje čuli kako lagano lupaju, i tako jedno 2km, nakon toga se unormalio zvuk. Znam da neki majstori kažu da je to normalno, ali to se meni nikada nije događalo sa tim autom, auto pri paljenju je bio izuzetno tih tako da nebi pao na foru "to je normalno za takve aute". Dali možda itko ima kakvu ideju šta bi to dalje moglo biti? Cijeli taj popravak me koštao cca 1500kn, novi hidropodizači, filter ulja i ulje 5w-30 (inače sam u auto do sad točio 10w-40 ali po preporuki majstora smo ovaj put natočili 5w-30) a hidropodizači ponovo počinju lupati, mislim ne dugo ali ipak, lupaju a nebi htio da krene sve jače i dulje lupati kako je bio slučaj prošle godine. Lijep pozdrav!

ODGOVOR:

Najčešći uzroci lupanja hidropodizača su nečistoće u motoru, nepovratni ventil za ulje, istrošenja na pojedinim ležajevima i osovinama motora, istrošenja na pumpi za ulje. Vaše vozilo je staro 12 godina pa je moguće da su u pitanju istrošenja i nečistoće u samom motoru ( kanali za ulje kroz motor, ostala mjesta u motoru ) . Problem se sigurno može riješiti samo bi to bilo ekonomski upitno.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI PD - CRNI DIM I VIBRACIJE MOTORA ?

Datum objave: 07.05.2017 14:51:33
Slika
PITANJE:

Dragi gospodine pomagajte imam audi a4 1.9 tdi pd motor 2007 godina 85 kw oznaka motora BRB imam sljedeci problem: Auto kad palim hladan normalno pali bez puno crnog dima i bez vibracije motora na 1200 obrtaja a sto je bitno docim se malo ugrije javlja se vibracija motora na leru a pogotovo na 1200 obrtaja a pri paljenju vrucog motora dimi puno crnoga dima al bas puno. Auto je bio na svim pregledima od dizna,bregaste tlakovi goriva pumpa senzori temperature stavljane su druge ispravne dizne i opet isto skidana je usisna i ispusna grana i sto je bitno sto se zamjetilo kad je skinuta ispusna grana s motora i auto je paljen topal i sto je vazno pri svakom paljenju drugi cilindar je bacio taj veliki crni dim znaci nikad isti cilindar nije bacio crni dim svaki put drugi i samo jedan sto je jako cudno dobro razmotrite sve mogucnosti i molim vas pomozite ako boga znate al isto bitno da kazem nikakvi problema nemam ima stvarnih 200tkm i netrosi ulje i nedimi kad ga gonim sve super radi samo postoji taj problem koji nemogu rjesit radio sam novu obnovu softvera nova nadogradnja da bude sve orginal i opet isto ostalo te vas molim da mi pomognete?

ODGOVOR:

Uzroci stvaranja crnog dima mogu biti brojni.  Mogu se svrstati u četiri osnovne grupe i to ; mehaničko stanje motora,  sustav dobave goriva, sustav za dobavu zraka, sustav za upravljenje motorom.  Svaki od navedenih sustava treba ispitati  tako da se bez preskakanja ispitaju svi dijelovi i sve komponente sustava. Ovom prilikom bih Vam mogao nabrojiti dvadesetak i više mogućih uzroka . Ako Vam sve to nabrojim opet nećete znati što je uzrok i zašto se stvara crni dim. U ovom slučaju najvažniji faktor je osoba koja koja na stručan i profesionalan način radi ispitivanja i testiranja u svrhu otkrivanja kvara/kvarova. Sada Vam mogu navesti moguće uzreoke i kvarove ; tlakovi kompresije, opruge i podizači ventila, začepljenja u usisnim kanalima, velike nakupine nečistoća na usisnim ventilima, tlak zraka, regulacioni sustav turbine, pravilno punjenje sa zrakom pojedinih cilindara, EGR ventil, pojedini senzori motora i pojedini osjetnici za tlak zraka i za temperaturu zraka, mjerač mase zraka, ispravnost ispušnog sustava ( začepljenja , propuštanje ) , dobavna pumpa,  stanje diza ( količine goriva kod pojedinih brojeva okretaja motora ) , električna instalacija, oscilacije napona , ECU centrala motora. Na kraju treba reči dobro poznatu činjenicu da se ovakvi kvarovi rješavaju neposredno na vozilu i to sistematskim ispitivanjem svih dijelova i sklopova. Pojedini savjeti koji se traže po principu " što bi moglo biti " , rijetko kada dovode do rješenja. 

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. - MOTOR TRZA I LOŠE RADI ?

Datum objave: 07.05.2017 12:38:13
Slika
PITANJE:

 

 

 

 

 

"SlikaPITANJE: Postovani,imam reno megana 1996.god,66 kw,1600 kubika,8 ventila,benzin+plin.Imam velikih problema sa strujom.Naime auto mi trza,obrtomjer kazaljka divlja i zna da se ugasi u voznji.Na savjet majstora promjenio sam kablove i svjecice,medjutim problem nije otklonjen.Isto se desava na benzinu i na plinu dok vozim,dijagnostika ne pokazuje nikakvu gresku.Sada mi govore da promjenim bombine koje nisu jeftine.Molio bih za neki savjet,jer me je finansijski i previse iscrpio... ODGOVOR:Nije dobro mijenjati pojedine dijelove bez strucnog ispitavanja na osnovu subjektivnih pretpostavki. Na taj nacin se mogu ugraditi mnogi dijelovi koji nisu trebali biti ugradeni. Vaš problem se može jednostavno riješiti na nacin da se obavi pojedinacno ispitivanje svih komponenata sustava ubrizgavanja goriva, sustava paljenja , mehanickog sustava motora. Nakon dobro obavljenog ispitivanja sigurno se može znati što je neispravno, što treba napraviti, kolika je cijena popravka. Ovoga casa mislim da nema potrebe da Vam navodim što sve može utjecati na neispravan rad motora kao što ste Vi opisali. Mogucih grešaka može biti dvadest i više. Ukoliko ipak želite da vam navedem sve potencijalne greške javite se opet."-Imam potpuno isti auto,isto s plinom,godinu mlađi.Osim navedenog,auto ne ide preko 145,a trebao bi po papirima 185.Kad se spoji na komp pokazuje sve moguće greške pa je nemoguće tako pogoditi kvar.Imate li kakvu ideju iz iskustva s tim autom?

ODGOVOR:

Rješavanje problema i iznalaženje kvarova na amaterski način i na profesionalni način su potpuno različiti . Na amaterski način kvarovi se defektiraju na osnovu slučajnog pogađanja ili mijenjanjem pojedinih dijelova  ( metoda eliminacije  ). Kod profesuonalnog načina to se radi sasvim drugačije . Najprije se radi ispitivanje po točno utvrđenom redoslijedu . Početak ispitivanje je provjera ispravnosti mehnaičkog sustava motora ( faza motora, tlakovi kompresije, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru, začepljenje na usisnim kanalima ) . Nakon ovoga ispituje se sustav za dobavu goriva ( filteri, tlak goriva, regulator tlaka goriva, svi senzori motora, mjerač mase zraka, lambda sonda, EVAP ventil rezervoara, zaklopka snage, senzor položaja zaklopke snage, količina goriva na injektorima, ispravnost injektora, ostali dijelovi sustava ubrizgavanja goriva ) . Slijedće ispitivanje se radi na sustavu za stvaranje iskre na svjećicama ( probijanje visokog napona, bobina, električna instalacija, ulazni napon u bobinu , pojedini padovi napona i sl. ) . Na kraju se ispituije sustav za upravljanje motorom ( ECU centrala, električna instalacija ) . Za ovakvo ispitivanje treba uz odgovarajuću ispitnu opremu imati i tehničku bazu podataka . U toj bazi podataka navedeni su svi postupci ispitivanja, vrste ispitivanja, mjerne veličine i sve ostale specifičnosti vezane za to ispitivanje. Ovakva vrsta ispitivanja može trajati duže ali se na taj način može točno defektirtai kvar  bez nepotrebne zamjene ispravnih dijelova. Nadam se da sam Vam donekle objasnio razliku između stručnog ( profesionalnog ) ispitivanja i amaterskog ispitivanja . Ukoliko imate potrebu za nekim dodatnim objašnjenjima možete se javiti na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 2,0 i. - LOŠ RAD MOTORA ?

Datum objave: 25.04.2017 11:42:13
Slika
PITANJE:

Poštovani: Imam mazdu 626 2.0 100kw 2001 g, sa ugrađenim plinom,zadnjih par dana primjetio sam da kad prebacim auto na plin on mi nakon 2500 okretaja gubi na snazi...ponaša se kao da je plin pri kraju ali nije,otišao sam kod servisera za plin i oni su ustanovili da auto nema vode..natočili su mi vode (2-3 litre) i auto je išao normalno do sutra dan..pali mi se ventilator kod hladnjaka i jako se cuje plus kaj sam ja još natočio 2 litre vode...a nigdje ne curi koliko sam uspio vidijet. kad prebacim auto na benzin on ide normalno ali i dalje me brine to sa vodom..ne znam dal je hladnjak otišao..dal je vodena pumpa..dal je brtva glave ili je nešto treće. zanima me koliko bi koštao pregled vozila da se ustanovi točno u cemu je problem. volio bih to kod vas napravit jer imam pozitivne komentare na vašu uslugu i stručnost. hvala

ODGOVOR:

Vi ste točno zaključili da treba najprije defektirati ( utvrditi ) gdje i zašto nestaje rashladna tekućina. nakon toga se po potrebi mogu napraviti ili otkloniti i druge eventualne greške. Rashladna tekućina može nestajati ako negdje postoji curenje a drugi način je da se rashladna tekućina gubi kroz motor. Ovu defektažu treba napraviti pažljivo i stručno kako bi se nakon toga moglo predložiti rješenje i navesti troškovi popravka. Možemo obaviti defektažu kvara i otkloniti kvar/kvarove. Za dogovor se možete javiti na tel. 091/2525-353, gosp. Dino.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI PD - KLIPNJAČA PROBIJE BLOK MOTORA ?

Datum objave: 25.04.2017 11:07:24
Slika
PITANJE:

Postovani,molio bih Vas za savjet. Radi se o motoru golfa tdi pumpe d.2006.god.77kw kodne oznake bxe koji tren ima 265 tis.km.Dogadja se da kod tog motora klipnjace probijaju blok motora.Kao razlog opisuju problematicne lezajeve bregaste osovine.U servisnoj knjizici navode nesto sto otprilike upucuje na to (cit."sostituzione del rullo tenditore della cinghia dentata di comando dell albero a camme") i to na 240 tis.km.Posto sam auto tek kupio volio bih uciniti sve sto je potrebno na toj kilometrazi. Kakva je Vasa praksa po tom pitanju? Unaprijed zahvaljujem i sve Vas srdacno pozdravljam. Vlado,Rijeka.

ODGOVOR:

Najčešći uzrok zbog kojega dolazi do lomljenja klipnjače i probijanja bloka motora je zaribavanje letećih ležajeva ( ležajevi klipnjača ). To se događa zbog lošeg podmazivanja ležajeva radilice ili zbog istrošenosti ležajeva klipnjača. Ležajevi bregaste osovine su rijetko kada uzrok loma klipnjače. Oštećenja ove vrste se mogu izbjeći redovitim servisiranjem motora, upotrebom kvalitetnog ulja, zamjenom filtera, kontrolom ispravnosti diza. Servisi se rade svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje. Ako želite detaljnije informacije o kvaliteti servisiranja i preventivnom održavanju možete se javiti na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - PROBLEM JE GAŠENJE MOTORA ?

Datum objave: 13.03.2017 17:14:32
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Posjedujem VW Passata 1.9 tdi 1997. godište i problem je spontano gašenje. Naime, nakon što upalim auto prođem kojih 200 metara auto se ugasi kao da nedobiva gorivo. U početku se to događalo kada kazaljka goriva padne na cca. 1/4 rezervara, a sada se to događa čak i kada je pola rezervara. Kada je pun do čepa nikakvih problema, normalno pali, prima gas, nema oblaka dima dakle sve normalno. Promjenjen plovak, rezervar očišćen, stavljeni nepovratni ventil na dovod goriva, sva crijeva nova stavljena, filter promjenjen. Nakon što se ugasi tokom vožnje, odzračim dizne, nadosipam goriva i on upali (naravno pod uvjetom da ima barem pola rezervara goriva). Neznam više šta da mijenjam a da se to nedogađa, ludim. Bio bih zahvalan ako bi me mogli savjetovati što da radim. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok je pojava zraka u sustvau goriva . U kritičnom momentu zrak dođe do visokotlačne pumpe i diza i motor se ugasi. Vi ste napravili večinu stvari koja se u tim slučajevima radi kada se pojavi zrak u gorivu. Međutim to nije dovoljno jer niste postigli rezultat. Morate još pokušati detaljije istražiti kako i gdje ullazi zrak u sustav dobave goriva. Treba pregledati sve od rezervoara do diza ( sklop za usisavanje goriva u rezervoaru, cijevi u rezervoaru, cijevi dovoda goriva od rezervoara do filtera goriva, cijevi povrata goriva, nepovratni ventil na filteru goriva, cijevi od filtera do pumpe za dovod i povrat goriva, priključke za povrat goriva na dizama ) . Na kraju kao mogući uzrok ostaje visokotlačna pumpa kroz koju također možeulaziti zrak u sustav.

na vrh Povratak na vrh

VW TRANSPORTER 1,6 D - NIŠTA MI NIJE JASNO ?

Datum objave: 10.03.2017 16:20:57
Slika
PITANJE:

Pozdrav. imam problem sa VW t3 Dizel 1.6 od golfa 2 ima motor ali imam problem sa paljenjem i sa vucom kad ga upalim na gurku malo teze pali ali uglavnom pali na gurku eh sta se desava kad se upali nesmem da skinem nogu sa gasa jer hoce da se gasi gusise moram da mu dam malo vise gasa i da ubacim u prvu pa tad da krene i opet nece kako treba da ide? meni su rekli da nije bosh pumpa ili grejaci ali ne mogu da verujem svakim neiskusnim ljudima sta bih ste vi rekli da je u pitanju i da malo duva motor i rekli su mi da mozda radi na 2 klipa molim vasza neki savet mnogo mi znaci vec 7-8 meseci mi stoji ovako a mozda je mali problem ali ja ne znam tako da ako mozete mi pomoci sta bih moglo da bude hvala unapred.....

ODGOVOR:

Ako vam nije poznata tehnika i princip rada dizel motora onda ćete sami teško riješiti problem. Ja ću vam sada opisati redoslijed ispitivanja i što sve može biti uzrok teškog paljenja motora i lošeg rada motora. Evo opisa ispitivanja i mogućih kvarova ; najprije provjerite fazu motora i po potrebi točno namjestite fazu motora ( za ovo vam treba poseban alat ), nakon ovoga točno podesite kut predpaljenja na visokotlačnoj pumpi ( za ovo Vam treba komparator s odgovarajućim adapterom, tada kut predpaljenja treba podesiti na 0,84 mm ), nakon ovoga izmjerite kompresiju motora ( za ovo Vam treba motometar a tlakovi kompresije moraju biti veći od 25 bara ) , Zatim treba provjeriti dize i grijače koji moraju biti ispravni, prije nego počnete paliti motor provjerite ispravnost akumulatora i elektropokretača ( ako su oni ispravni onda se prilikom startanja motora radilica mora okretati sa više od 140 o/min, ako motor sada ne upali najvjerovatnije treba obaviti odzračivanje sustava goriva a to znači da na visokotlačnim cijevima i dizama ne smije biti zraka ).  Nakon svega ovoga motor mora upaliti . ako motor ne upali uzrok je visokotlačna pumpa u kojoj postoji neispravnost. Ako Vam sve ovo što sam objašnjavao i navodio nije jasno, onda nema nikakve šanse da se Vi bavite ovim poslom jer Vam nisu jasni osnovni pojmovi iz automobilske tehnike. 

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 D - BIJELI DIM IZ MOTORA ?

Datum objave: 10.03.2017 15:47:44
Slika
PITANJE:

Postovanje Vozim bmw 525d 2002 godina. 370.000kilometara,zanima me kad otvorim cep od ulja dimi bijeli dim. Na sipki nista,vode netrosi,Temperatura uvjek na sredin,ulja netrosi. Sta bi moglo bit uzrok. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Bijeli dim koji vidite ne znači ništa i zbog toga možete mirno spavati. Navedeni dim je normalna pojava kada je motor zagrijan na radnu temperaturu. Tada je temperatura ulja veća od 90°C . Prilikom izgaranja dizel goriva u motoru stvaraju se razni plinovi a među njima i vodena para. Dakle taj bijeli dim nastaje kao produkt izgaranja dizel goriva a ne zbog miješanja antifriza i ulja. Ponavljam još jednom , s motorom je sve u redu i vozite bez brige i dalje.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,5 i. V6 - TRZA KOD UBRZANJA ?

Datum objave: 08.03.2017 20:27:52
Slika
PITANJE:

Opel omega 2.5V6 96g.trza Postovani God.Molio bi vas ako mi možete ikako pomoći i bar otprilike me uputit na koji bi to kvar mogao biti dakle kada je jos hladan sve bude uredu nekih par min i onda kada se malo ugrije prilikom ubrzanja vozilo pocme trzati i kada dođe do zeljenu brzine prestane.Prosao sam par dijagnostika i sve su pokazivale da je sve ok.Auto ima samo 170 i prvi smo vlasnici vozila auto je stvarno izgedom ko novi i volio bi to riješiti .Unaprijed puno Zahvaljujem .Lijep Pozdrav

ODGOVOR:

U vezi Vašega pitanja sam u velikoj dilemi na koji način da odgovorim na pitanje. Razlog je što niste naveli d ali je to benzinski ili dizel motor ? Mogli ste barem navesti još i snagu motora te bi tako mogao znati da li je to benzinski motor od 125 KW ili je to dizel motor od 96 KW . Odgovoriti ću kao da je u vozilu benzinski motor ( X25XE od 125 KW ) . Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, EVAP ventil rezervoara, zaklopka snage, senzor detonacija, injektori, regulator tlaka goriva, senzor rdailice, senzor bregaste osovine, mjerač mase zraka, lambda sonda, EGR ventil, električna instalacija motora, kablovi, bobina, ulazni napon u bobinu, ploča s osiguračima i relejima, mehaničko stanje motora ( pojedina istrošenja na ventilima i glavi motora, propuštanje na usisnom kolektoru, nakupljena garež na usisnim ventilima ), ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 250 D - ŠTO UZETI ?

Datum objave: 05.03.2017 12:37:39
Slika
PITANJE:

dobar dan,što uzeti w124 250d sa 371000km iz 92 ili 300d automatic iz 94 sa 314000 oba auta poprilično očuvana,te dali će u skoro vrijeme biti problema sa ispušnim plinovima tj.očitovanjem na tehničkom.unaprijed hvala

ODGOVOR:

Prije bilo kakve kupnje rabljnog vozila ( a naročito vozila koja su stara preko 20 godina ) , potrebno je obaviti stručni pregled motora, mjenjača i vozila u cjelini. Navedena vozila sigurno nemaju nikakvu cijenu , međutim beš zbog toga bi ista trebalo pregledati kako se nebi dogodilo da Vam prvi popravak bude puno skuplji nego cijena vozila. Ako su vozila u podjednakom tehničkom i funkcionalnom stanju , onda bi bilo bolje da kupite ovo vozilo s manuelnim mjenjačem. Popravak automatskog mjenjača ( ako se dogodi kvar ) može koštati od 2.000 do 3.000 eura . Manuelni mjenjač se jako malo kvari ( praktički nema kvarova ) a njegov popravak je oko 400 eura . Ispušni plinovi koji Vas zabrinjavaju su najmanji problem i taj problem nije skupo otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 i. 16V - UPALILA SE LAMPICA GREŠKE MOTORA ?

Datum objave: 01.03.2017 15:44:59
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, hvala vam što svojim stručnim odgovorima pomažete mnogim vozačima u nevolji, volim čitati vaše odgovore, evo nažalost moram vam se i ja javiti s problemom. Nedavno mi se na Opel Corsi D (2011) 1.2, 16v, upalila lampica greške motora. Bio sam na dijagnostici, očitali su grešku prve i druge lambda sonde, promjenili su svjećice i senzor tlaka, no auto odmah kad se upali podigne okretaje na otprilike 2000 o/min (normalno je oko 1100 o/min) dosta trza u leru i poveća mu se broj okretaja ponekad i do 4000 o/min povremeno se i ugasi u leru. U probnoj vožnji je držao visoke okretaje motora i jako bučio na ispušnoj grani te se slabo odazivao na gas. Motor dosta vibrira i radi neujednačeno, molim vas ako možete reći u čemu je problem. S poštovanjem, Silvije Kovačević

ODGOVOR:

Točan i jednoznačan uzrok se može znati kada se obavi neposredan uvid na vozilu i kada se ispitaju pojedini dijelovi i sklopovi. To se zove kompletna dijagnostika motora. U ovom slučaju radi se ispitivanje ; mehaničkog sustava motora, ispitivanje sustava za dobavu goriva, ispitivanje sustava za stvaranje iskre na svjećicama, ispitivanje sustava za upravljanje motorom. Moguće neispravnosti mogu biti brojne, Spomenuti ću koje bi to mogle biti u ovom slučaju ( i prema Vašem opisu ) : senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, senzor temperature usisanog zraka, senzor položaja zaklopke snage, elektronički modul klapne gasa, mjerač mase zraka, regulator tlaka goriva, propuštanje na usisnom kolektoru, motorić minimuma, upravljanje motorićem minimuma, električna instalacija motora, ostali netipični uzroci. Posao oko dijagnostike i potrebnog popravka, povjerite uglednom ( provjerenom ) servisu.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H 1,4 i. 16V - PALE SE RAZNE KONTROLNE LAMPICE ?

Datum objave: 28.02.2017 10:32:00
Slika
PITANJE:

Poštovani ; imam problem sa opel astrom h 1.4 enjoy 2007god Pale mi se kontrolne lampice kada je auto pokrenut :abs-stalno svijetli,akumulator-pali se i gasi,ključ preko auta-stalno svijetli Ne funkcionira :broj obrtaja-radi na prekid,brzinomjer-ne radi nikako.Auto dijagnostika(kočnica+gas)izbacuje sljedeće kodove pogreške:ECN 210400,210870,050072 Napominjem da motor radi normalno,kočnice isto tako,abs odrađuje na pritisak papučice ,ukratko auto se u vožnji ponaša normalno,bez uočljivih smetnji Molim Vas za savjet HVALA

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu Moguće neispravnosti su ; velika varijacija napona, regulator napona, alternator, padovi napona na pojedinim konektorimaelektrične instalacije motora, pločasosiguračima i relejima. Detaljnim pregledom svega što sam naveo može se otkriti kvar i isti riješiti. Nakon toga ćeopet sve biti ispravno .

na vrh Povratak na vrh

DACIA SANDERO 1,6 i. - SPOJKA HVATA VISOKO ?

Datum objave: 25.02.2017 15:48:29
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp.Meić već duže vremena pratim Vaš sajt o popravci automobila, pogotovo rubriku Besplatni savjeti i veoma cijenim Vaš trud da pomažete ljudima oko problema sa autima, pa bih Vam i ja postavio pitanje u vezi suviše visokog hvatanja spojke na autu dacia sandero stepway 1.6 b , 2012g.Naime jako mi smeta što spojka hvata suviše visoko, iako ona počne hvatati dosta ranije, kada se pušta polako.da problem izgleda veći spojka je premekana, tako da se vrlo teško prilagoditi i steći rutinu.Auto je prešlo samo 65.000km i čuo sam da tako mora biti. Moje pitanje bi bilo "Da li je na ovom autu spojka obična ili hidraulična, i da li se može štelovati visina hvatanja, a da se ne odrazi na funkciju i vijek trajanja spojke" HVALA VAM UNAPRIJED I SRDAČAN POZDRAV.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu spojka nije hidraulična nego klasična ( tarna spojka s lamelom, potisnom pločom, potisnim ležajem ) . Komanda spojke ima dva hidraulična cilindra ( glavni cilindar u kabini i radni cilindar na mjenjaču ) koji zamjenjuju tzv. kuplung sajlu. Ovaj sustav nema mogućnosti podešavanja visine pedale spojke ( mjesto prihvačanja spojke , više ili niže ) . Kada je spojka potpuno nova , ona hvata niže. Kako se vremenom spojka troši ( lamela i potisna ploča ) , hvatanje spojke postaje sve više i više do momenta kada počne proklizavati . Evo nešto u vezi tvrdoće pedale spojke. Svi žele da pedala spojke bude što više mekana u cilju komfora pa me čudi zašto bi Vas to smetalo. Pedala spojke će sigurno postati tvrđa i hvatati će tek na samom vrhu kada nastane značajno istrošenje lamele i potisne ploče. To će ujedno biti znak da Vas čeka zamjena seta spojke .

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 D - NABIJA PRITISAK U KOMPENZACIJSKU POSUDU ?

Datum objave: 25.02.2017 15:34:04
Slika
PITANJE:

Poštovanje, vozim BMW 525td (163 KS) iz 2002 god, a problem je sljedeći (navest ću taksativno da je lakše pohvatati činjenice): -nabija pritisak u kompenzacijsku posudu -mjehurića ima malo -razina antifriza varira -antifriz i posuda su čisti, bez ikakvih tragova ulja -na čepu i mjernoj šipki za ulje nema tragova antifriza, sve je uobičajeno crno -nigdje ništa ne dimi, ni kad je motor hladan ni topao -nema povećane potrošnje ni goriva ni ulja -motor se ne pregrijava, sve je uobičajeno -jedino se kazaljka temperature diže sporije i samo u gradu dođe do sredine -motor ima 297.000 stvarnih km, fino radi i vuče Raspitivao sam se i neki kažu da je zbog nabijanja pritiska u posudu u pitanju brtva glave motora, a drugi da rashladni sustav nakon zamjene antifriza jednostavno nije dobro odzračen. Što vi mislite, na temelju mog opisa. Hvala i svako dobro.

ODGOVOR:

Rashladni sustav na Vašem vozilu je pod tlakom od 1,1 do 1,3 bara i to je normalno. Kada bi se tlak u rashladnom sustavu povećao na veći od dozvoljenog , tada bi reagirao sigurnosni ventil rashladnog sustava ( nalazi se u čepu ekspanzione posude ) i tako bi rashladna tekućina poćela izlaziti vani . Vi niste spomenuli da imate pojavu propuštanja rashladne tekućine kroz čep ekspanzione posude a to znači da ne postoji nikakav problem u vezi toga. Zaključak je slijedeći : ako se motor ne pregrijava, ako ne nestaje rashladna tekućina, ako na auspuh ne izlazi velika količina bijelog dima, onda je s rashladnim sustavom sve u redu . Na kraju treba reči da je normalna radna temperatura motora 90°C . Ako ima nekih nejasnoća jevite se na 060/6060-44.

na vrh Povratak na vrh