Danas je: 22.04.2018

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MERCEDES VANEO 1,7 CDI - TURBINA I SERVO VOLAN ?

Datum objave: 22.04.2018 14:23:29
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić. Sve pohvale za vaše savjete.Uistinu rjetki su takvi stručnjaci.Bog da vas blagoslovi u svemu što radite.Posjedujem Mercedes Vaneo 1,7CDI,2004 godina.Auto je prešao 200000 km.Ja sam drugi vlasnik i prešao sam 50000 km sa njim bez problema.Prije par mjeseci drastično i naglo mi se povećala potrošnja ulja 1 litra na tisuću kilometara,do tad je trošio oko 1 dcl.Turbina mi je prožviždala i ulje kaplje ispod nje,naoko kad auto stane par kapi.Ne čini mi se puno.Prilikom paljenja auto izbaci nešto sivoplavkastog dima ali ne uvjek .Par dana ništa pa onda dan dva prilikom paljenja opet malo zadimi.U vožnji nema dima nikakvog.Auto je neznatno malo izgubio na snazi.Nema trzaja radi normalno dobro pali,ne gubi vodu.Mirno radi i u leru.Tako ga vozim već 15 tisuća.Sve uredno mjenjam ,ulje motora filtere.Servo ulje sam mislio mjenjati ali mi je majstor rekao da se na njemu ne treba mjenjati servo ulje,što mi je čudno.Inače digao sam poklopac i vidio da ga ne fali ,malo je smeđe prljave boje bez pjene.Želio bih o svemu čuti vaše cjenjeno mišljenje.dali toliko ulje nestaje na turbini i ovo u vezi servo ulja.Zahvaljujem i veliki pozdrav velikom stručnjaku.pozdrav iz Omiša.

ODGOVOR:

Poštovani evo odgovora na Vaša pitaja. Motor može trošiti ulje : kroz turbinu, kroz vodilice ventila, kroz klipne prstenove. Vi ste spomenuli jedan vrlo bitan detalj u vezi turbine ( turbina je promijenila zvuk ) . To bi bio razlog da najprije obavite pregled i popravak turbine jer ona mora raditi nečujno. Kada riješite kvar turbine obavite i druge potrebne kontrole. Možete izmjeriti tlak turbine i tlakove kompresije. Tlak nove ili repariraane turbine mora biti veći od 0,8 bara a tlakovi kompresije ne smiju biti manjii od 18 bara . Novi motori imaju kompresiju 28 do 32 bara . Ulje u servo volanu se po tvrdnjama servisa ne mijenja, međutim jako je korisno mijenjati to ulje svakih 80.000 km . Na taj način sklop hidraulike volana puno duže traje.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 - MOTOR TROŠI ULJE ?

Datum objave: 22.04.2018 13:23:14
Slika
PITANJE:

Postivani. Imam audija a6 ,99... auto na 1000 km potrosi oko 3 dcl ulja... s autom nikad nije bilo problema nedugo u voznji se upalila lapmica ulja ,I poceo glasnije raditi.. temperatura I sve je bilo ok...drugo jutro auto pali normalno I normalno ide...prosla sam puno mehanicara svako ima svoje misljenje od prstena pa na dalje...jedino koje sam dobila je da na sipku podize malo ulja...bila bi vam zahvalna na vasem misljenu..hvala I srdacan pozdrav.

ODGOVOR:

Postoje tri osnovna razloga zbog kojih motor troši ulje . Uzrok su pojedina istrošenja u motoru i na motoru a to su vodilice ventila, klipni prstenovi i turbina ( ako motor ima turbinu ) . Stručnim pregledom vozila može se točno utvrditi uzrok povećane potrošnje ulja. Ako vozilo ima više od 150.000 km najčešći uzrok su istrošenost  turbine i istrošenost vodilica ventila. Najmanji troškovi popravka su na turbini a zatim na vodilicama ventila. Naravno da uzroci mogu biti i turbina i vodilice ventila.  Vi trebate odabrati servis od povjerenja i u tome servisu obaviti potreban popravak. Za obavljene radove i ugrađene dijelove servis treba dati garanciju.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 1,9 JTD - STALNO RADI GRIJANJE ?

Datum objave: 11.04.2018 12:54:59
Slika
PITANJE:

Nedavno sam kupio Alfu 156 , motor 1,9 jtd sa prijeđenih 215 000 kilometara, problem je što mi grijanje radi cijelo vrijeme iako je nedavno napunjena klima prije dva dana problem je isti. Možete li mi reći o kakvom kvaru se radi i koliko bi koštao popravak. Napominjem kada je ventilacija uključen apuše samo vrući zrak u automatskom i ručnom modu rada ventilacije. Hvala i srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Klima uređaj je poseban sustav a grijanje je također poseban sustav. Ako grijanje stalno radi mogući uzroci su ; ventil grijača, zaklopke za usmjeravanje zraka kroz grijač, električni aktuatori koji pomiću zaklopke, upravljačka komanda sustava grijanja, električna instalacija, BSI računalo komforne elektronike. Najprije treba pregledati sve navedeno, točno defektirati kvar i onda se može znati i cijena popravka.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - UPALILA SE LAMPICA MOTORA ???

Datum objave: 10.04.2018 23:26:27
Slika
PITANJE:

Postovanje! Htjeo sam vas vec zvat na telefon za savjete, al nemoze iz inozemstva. Imam Ford Mondeo MK4 2009.godina, 2.0 tdci. Auto ima 280 000 km. Radi se o sljedecem: ovaj mjesec imam TUV,a pojavio mi se skoro nerijesiv problem. Upalila mi se lampica motora, odmah sam otisao na dijagnostiku, i izbacilo mi je gresku: P0101 -Luftmassenmesser unplausible sto bi otprilike znacilo senzor protoka zraka neuvjerljiv. Kupio sam novi senzor marke Hela, zamjenio ga, izbrisao grfesku ali za 5 minuta se opet lampica pali. Vec sam vodio u Fordov servis, a oni isto neznaju o cemu bi se radilo pa bi morali trazit gresku, a sat rada naplacuju 96 Eura, a kazu da bi to moglo bit i 2 dana posla dok gresku ne nadju tako da si to stvarno ne mogu priustit. U manjim servisima ni neznaju o cemu bi se moglo radit. Inace auto radi normalno,nisam zamjetio nikakvu razliku spram vremena dok se lampica nije pojavila. Nadam se da bi vi barem okvirno mogli znati o cemu se radi. Da napomenem, otvorio sam filter zraka i sa te strane nista nije zacepljeno, sve je cisto, stari LMM senzor je kompletno cist. Unaprijed zahvalan- Hrvoje. Lijep pozdrav!

ODGOVOR:

Kada se radi dijagnostika motora onda se u pojedinim slučajevima ne može znati koliko će vremena biti potrebno da se otkrije kvar. U ovom slučaju može se zaključiti da dijagnostički uređaj koji je očitao grešku P0101 nije dovoljno pametan da točno otkrije svaku neispravnost. Nakon kompjutorske dijagnostike koju ste radili sada bi trebalo napraviti dijagnostiku koja se zove "pojedinačno ispitivanje pojedinih dijelova i sklopova" . Ovaj način podrazumjeva mjerenje električkih, hidrauličnih, pneumatskih i ostalih mjernih veličina. Precizni podaci se nalaze u tehničkoj bazi podataka koju mora imati svaki bolji servis . Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su ; prekid u električnim vodovima od mjerača mase zraka do ECU centrale, konektor ECU centrale, regulator napona, ECU centrala, pojedini senzori motora, sustav za regulaciju dobave goriva, sustav za regulaciju dobave zraka. Možda ipak možete pronaći servis koji ima manje i prihvatljivije cijene . 

 

na vrh Povratak na vrh

BMW X1 1,8 D AUTOMATIC - CIJELI AUTO TRESE ?

Datum objave: 29.03.2018 12:17:28
Slika
PITANJE:

Pozdrav Posjedujem bmw x1 1.8d s drive automatic, 178tkm presao U manualnom mijenjaju brzina u 3 i 4 brzini na 2500 okretaja cijelo auto treska kao da gubi dotok goriva to treskanje nije puno ali se osjeti Ukoliko se vozi brže nikakvo treskanje se ne osjeti Kada se vozi u drive modu ponekad zatrza na navedenim okretajima Molim savjet hvala

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu nebi se moglo reči da je uzrok automatski mjenjač. Mogući uzroci su ; dvomaseni zamašnjak, dize, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, mjerač mase zraka, EGR ventil, senzor tlaka goriva, reulator tlaka goriva, pojava zraka u gorivu, senzor radilice, VT pumpa, električna instalaacija, ostali netipični uzroci . U vezi navedenog naprije treba napraviti dijagnostiku i točno otkriti kvar .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. - MOLIM DA MI POMOGNETE

Datum objave: 19.03.2018 12:30:33
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić, Molim Vas da mi pomognete u svezi otklanjanja kvara na Cliu 1.2 8v iz 2000 godine.Trese se u leru te mu padaju okretaji i čuje se pucketanje na auspuhu. Na njemu smo promijenili svjećice, kablove, senzor bregaste, klapnu gasa, bobinu, set remenja sa vodenom pumpom, brtvu glave ali je kvar ostao. Molim Vas da mi pomognete sa savjetom. Bila sam u nekoliko mehaničara te nitko nije uspijo otkloniti kvar. Napominjem da se ovo događa kada je auto zagrijano. Hvala,

ODGOVOR:

Bez mogućnosti da obavim kontrolu Vašega vozila mogu samo nabrojiti moguće neispravnosti . Treba pregledati slijedeće : fazu motora, kompresiju, propuštanje na ventilima, injektore, tlak goriva, električnu instalaciju od motora do ECU centrale, probijanje visokog napona, kablove, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, motorić minimuma, EVAP ventil rezervoara, EGR ventil, senzor radilice, ECU centralu . Svaki navedeni dio se može i treba pojedinačno ispitati. Mjerni podaci za ispitivanje nalaze se u tehničkoj bazi podataka .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI PD - OTEŽANO PRVO PALJENJE NA HLADAN MOTOR ?

Datum objave: 12.03.2018 12:07:18
Slika
PITANJE:

Postovanje.. radi se o golfu 4 1.9 tdi 85 kw, pd motor 2000godina oznaka motora je ajm... auto je osao u turazu u voznji turbo se razletio... turbina je zamjenjena, nakon toga auto kada odstoji ili kada je hladan tj prvo paljenje duze vrti i izbaciva na auspuh bjelo plavi dim i radi nemirno.. dam mu gasa malo i pocne lijepo radit... nakon toga dok se motor ugrije radi normalno i normalno pali... motor ne trosi ulje, skidana je glava te je ona komolet sredena, dizne su skidane bile kod bosiste i one sredene sve super... napominjem glava je sredena naravljeni sicevi i sve uz to sta ide... vracena nazad sve slozeno motor isto radi kak je i bilo.. opet prvo paljenje nevalja .. poslje dok se ugrije normalno je.. tandem pumpa je prmjenjna motor je u fazi.. auto je bio kod bosite da vidi da slucajno negdje ne vraca gorivo.. no medutim i to je sve u redu.. ali auto i dalje prvo paljnje nevalja... grijaci ispravni i dobivaju struju.... filter goriva mjenjan i senozr temp goriva promjenjen... al on i dalje isto.. na dijagnostici auto nema ni jednu gresku... pa ako mozete mi reci sta bi moglo biti.. unaprjed zahvaljujem....

ODGOVOR:

Uzroci otežanog paljenja mogu biti brojni , nabrojiti ću ih po logičnom redoslijedu ; akumulator, elektropokretač, niski tlakovi kompresije, veliki pad napona prilikom startanja motora, pojava zraka u gorivu, EGR ventil, senzor temperature motora, ECU centrala , ostali netipični uzroci . Motor Vašega vozila je relativno jednostavan i nije velika nauka otkriti i otkloniti neispravnost .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF - NE RADI GRIJANJE NA DESNOJ STRANI ?

Datum objave: 09.03.2018 11:50:03
Slika
PITANJE:

Poštovanje...imam problem sa grijanjem u golfu 7...auto ima digitalnu dvozonsku klimu...vozačeva strana normalno grije dok na suvozačevoj strani puše konstantno hladan zrak, bez obzira na koju se temperaturu postavi grijanje. S obzirom da su mi u servisu rekli da je problem u malom kileru kabine, malo sam sumnjičav. Zar nije jedan kiler kabine preko kojeg ide grijanje za obje strane (auto mena 2 kilera odvojeno za svaku stranu)? Zar je moguće da se zar je moguće da se zaštopa dio kilera koji je zadužen za suvozačevu stranu? Od čega se može zaštopati? Auto je ipak relativno mlad (2013 god) da bi bilo nečistoca i mulja u antifrizu...dali će raditi klima ukoliko se ne odlučim na taj popravak i koje su moguće posljedice ukoliko taj kvar ne otklonim? Jer cifra za zamjenu tog malog kilera i ispiranja sistema je abnormalno velika, a nisam do sada čuo da je netko na golfu 7 do sada imao taj problem. Dali se kod izmjene malog kilera mora vaditi kompletna armatura kad je već toliko skupo ili ne? Ja sumnjam na klapnu, koja otvara i zatvara sistem grijanja i hladjenja, da je ostala zaglavljena a u tom slučaju znam da cijela armatura ide van...oprostite na dužem postu i puno hvala na odgovoru...Lp.

ODGOVOR:

Ako su u servisu defektirali da je uzrok mali hladnjak onda nakon zamjene toga hladnjaka grijanje mora raditi ispravno . Ako se i nakon toga ne postigne zadovoljavajući rezultat Vi tada niste dužni ništa platiti. Moje mišljenje je da uzrok nije mali hladnjak ( postoji samo jedan ) nego zaklopke za usmjeravanje zraka kroz grijač. Osim toga mogući uzrok je najčešće električni aktuator koji otvara i zatvara zaklopku . Moj prijedlog je da obavite dijagnostiku u drugom servisu. Moguće je da ćete dobiti drugi nalaz u vezi kvara. Ako ovako vozite dalje neće nastati nikakvo oštećenje ili neki drugi kvar.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 1,1 i. - IZBACUJE ULJE IZ MOTORA ?

Datum objave: 28.02.2018 14:41:00
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic Molim Vas odgovor na moju mail adresu Imam peugeot 106 1.1 benzin 2002 god auto je kupljen novi do sad ima 247000 km i vozi se svaki dan bez problema ali danas prilikom voznje s posla kuci osjetio sam u kabini vozila nekakav smrad kao da gori ulje kada sam stao pred zgradu i otvorio haubu vidio sam da mi je izbacio ulje na deklu motora iz cista mira ne znam u cemu je tu problem,da li je to kvar na uljnoj pumpi ili je nesto sasvim drugo molim Vas odgovor

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu došlo je do zaleđivanja odnosno do začepljenja sustava za odušak za ulje. Ovaj sustav treba oćistiti i osposobiti da uljne pare slobodno dolaze do usine grane motora. Detaljnije objašnjenje može na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 i. - PROBLEM JE NISKA KOMPRESIJA ?

Datum objave: 27.02.2018 13:17:24
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Problem: Slaba kompresija, 4.5-5 bara po cilindrima Motor: BMW m20b20 (6cil, 1987 e30 320i) @290 000km Bok, evo imam jedan dosta cudan problem na koji za sada nitko nema rijesenje... Motor je najednom stao raditi, nakon sto sam eliminirao struju i gorivo, isao sam mjeriti kompresiju... pokazalo je na svim cilindrima oko 5 bara a na trecem cilindru 7.5 bara. Odlucio sam polako rastavljati pa naci problem. Motor je bio u fazi, ventili glave jesu slinili ali nista strasno, brtva glave citava nit je puhao u posudu vode niti mjesao ulje s vodom... #3 cilindar je imao najgore ventile, dok #2 cilindar savrsene. Karike su bile u istom stanju kao i cilindri a nekako je cilindar #2 imao znatno losiju kompresiju, oko 2 bara manju. Kod vadjenja klipova van sve su karike bile citave, sa zazorom kompresione karike u prosijeku 0.95mm. Promjer klipa je 80mm, te po manualu od ovog motora, zazor karika bi trebao biti od 0.3mm min do 0.5mm max. Na cilindrima se jos uvjek poznaju tragovi honanja, te sam pozvao tokara da mi premjeri ovalnost cilindara i izmjereno je 2 stote. Tokar je rekao da su cilindri odlicni. Nista ovdje mi nije imalo smisla za ovako nisku kompresiju te se je sa tim slozio i tokar koji radi, slaze motore te vozi i brdo. Nismo mogli naci glavni uzrok tolikog pada kompresije. Pitao sam i nekoliko mehanicara... no nisam nasao problem. Odlucio sam posto je blok odlican, napraviti polugeneralnu. Prvo sto sam napravio je da sam probao slomiti stare karike, pucale su odmah. Nove karike koje sam stavio, goetze, zazor im je bio od 0.45 do 0.55mm na jednom cilindru.. Znaci stvarno nije toliko lose... Karike nisu prije zapekle te kao i nove sada, rotiraju se s lakocom na klipu. novo remenje, brtva glave, kompletna obrada glave blabla... Auto je upalio i vozio sam ga svega 10ak dana kad je poceo dimiti jako,plavo, pa je jedan dan upalio na 2-3 cilindra, pa drugi dan vise nije htjeo upaliti uopce.. opet nakon eliminacije sam dosao do mjerenja kompresije. 4.5 do 5 bara po cilindru. Motor je i dalje u fazi bio. Tlacio sam cilindre sa skinutim poklopcom ventila da vidim da su ventili zatvoreni, i kad je klip u gmt. te nisam primjetio ikakav propust na ispuh ili usis.Propusta je bilo u karter, sto bi znacilo karike/klip/cil... Ulio sam ulja u cilindar, te odmah nakon izmjerio porast kompresije na 9 bara. Mjerio sam kompresiju sa iskopcanim injektorima te sa potpuno otvorenom klapnom gasa. Posto sam ostao bez ideja, nakon nekoliko raznih pokusaja, odlucio sam opet rastaviti nanovo slozen motor. Nisam nasao nigdje problem, jedino sto sam uocio je da su se zazori karika na nekim klipovima priblizili unutar 30stupnjeva (gornje dve karike), a na jednom il dva klipa su bili na oko 90 stupnjeva.. Karike sam ispravno okrenuo. pored oznake "top" gledao sam da nije slucajno krivo stampana strana u tvornici, ali nije. unutarnji, zakoseni dio kompresione karike gleda na gore. Srednja ima dodatni zubic te se nemoze krivo okrenuti, a donja uljna navodno nije bitna kako se okrene. Alat za mjerenje kompresije je ispravan, testiran na drugom autu. Ulje koje sam novo stavio bio, nakon 300+km postalo je rijetko ko voda te smrdi po benzinu... Blok je citav, nema pukotina. Da li sam ista propustio, sto bi mogao pregledati jos? Koji bi bio razlog da karike stanu dihtati?

ODGOVOR:

Kompresija motora ovisi samo o ventilima i zabrtvljenosti cilindara a to su klipni prstenovi, klip, cilindar. Kada je cilindar ispravno obrađen i kada su novi klipovi , klipni prstenovi i kada nema nikavog propuštanja na ventilima onda su tlakovi kompresije od 10 do 12 bara. U vašem slučaju najvjerovatnije dolazi do propuštanja na sklopu klip-cilindar. Uz to imate prevelliku količinu goriva na injektorima ( predugačko vrijeme otvorenosti injektora ) . Zato je ulje rijetko jer gorivo kroz cilindre i klipove ( koji ne brtve ) ulazi u karter. Moje mišlljenje je da trebate ugraditi nove veće klipove i napraviti prema njima strojnu obradu bloka motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. 16V - PROBLEM SA SPOJKOM ?

Datum objave: 27.02.2018 11:28:00
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić. Imam Renault Megana 1.6 16V iz 2008g. kojem je prije deset dana promijenjen kompletan set kvačila. Stavljen je Luk-ov set. Od tada imam i probleme sa lamelom. Nemoguće je poć na uzbrdici, pod opterećenjem (više osoba u vozilu) ili se lagano popeti na ivičnjak, a da se lamela ne zapali. Serviser je probao pokrenuti vozilo pod istim uvjetima, ali je isto zapalio lamelu. Možda ste se susretali sa sličnim problemom, pa Vas molim za savjet u rješavanju problema. Što bi mogao biti uzrok? Treba li ponovno mijenjati kompletan set ili se može zamijeniti samo lamela? Srdačan pozdrav. Zoran Crnčević

ODGOVOR:

Ako je ugrađen odgovarajući set spojke onda mora biti sve normalno . Ovaj problem svakako reklamirajte servisu koji je nabavljao set spojke i koji je taj set ugrađivao. jedino što mi pada na pamet je neodgovarajući set spojke, greška u potisnoj ploči spojke, naopako okrenuta lamela spojke. U svakom slučaju treba opet demontirati mjenjač i tada se može točno vidjeti koji je problem. Prema tome se može znati i koje je trajno rješenje .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,4 i. - KAKAV JE MOTOR ?

Datum objave: 26.02.2018 10:50:30
Slika
PITANJE:

Pozdrav,kupio sam Ford Eskort 1.4 55kw 1997. benzin.174000km Zanima me kakav je motor(koje su mu mane i prednosti)sto bi trebalo provjeriti ili promijeniti na toj kilometraži,Dali se treba mijenjati remen i radi manje potrošnje goriva senzor zraka? Hvala

ODGOVOR:

Mehanički sustav motora je vrlo kvalitetan. Mana je električna instalacija i ploča s osiguračima ( često dolazi do oksidacije kontakata ) . Na vozilu koje je staro 20 godina treba provjeriti baš sve i nakon toga ćete znati što sve treba napraviti i zamijeniti. Pregledava se ; mehaničko stanje motora, sustav dobave goriva, svi senzori davači, aktuatori, eko-test, lambda sonda, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, električna instalacija, sve tekućine, razvodni mehanizam, kompresija, podvozje, ovjesi, kočioni sustav, karoserija .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 2,0 DITD - NE RADI CENTRALNO ?

Datum objave: 26.02.2018 10:40:07
Slika
PITANJE:

Poštovanje, imam mazdu 323 sedan diesel 2.0 DITD. Na srecu nemam problema s motorom vec s centralnim/daljinskim zakljucavanjem. Naime, jedan dan kad sam krenuo s posla lagano je pocelo skljocati u bravi i nakon par minuta se auto zakljucao i svako malo je potegnulo prema dolje (dobiva nalog za zakljucavanje). Zatim se poceo i sam otkljucavati, sva 4 vrata. Tako je radilo oko 4-5 dana i onda me jednu noc oko 2 sata ujutro probudilo mitraljiranje u autu. znaci bez prestanka se auto otkljucavao i zakljucavao pa sam usred noci trzio osigurace da iskljucim centralno. Mijenjao sam modul iza zadnjeg sjedišta, ali problem se nije rješio. Kad stisnem na daljinskom gumb, zmigavci se upale, znaci nalog prolazi, bas je kvar valjda negdje u sustavu centralnog zakljucavanja. Imate li kakvu ideju?

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; mehanički dio brave vozačevih vrata, brava suvozačevih vrata , električna instalacija u vratima, električni aktuatori pojedinih bravica. Trebalo bi početi od bravice vozačevih vrata jer se ona najčešće otvaraju. Bravicu bi trebalo skinuti , razraditi i podmazati a uz to bi trebalo provjeriti i električnu instalaciju u vratima ( moguće oštećenje ) . Nakon toga po potrebi treba krenuti i dalje .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 i. - MOTOR SE UGASI NAKON 150 KM ?

Datum objave: 15.02.2018 10:49:49
Slika
PITANJE:

Poštovani vlasnik sam opel astre 1.4 44kW 1996 god.Kada pređem sa autom 150 km dolazi do gubitka snage u motoru i do prestanka rada motora i motor ne može više upaliti kada dam kontakt putem ključa alternator vrti ali se motor ne može pokrenuti,ali kada se motor ohladi dam kontakt putem ključa alternator vrti i uspije pokrenuti motor i radi bez problema koji bi to mogao biti problem?

ODGOVOR:

Motor ne pokreće alternator nego elektropokretač ( anlaser ) . Moguće neispravnosti su : prestanak stvaranja iskre na svjećicama, bobina, električna instalacija, ECU centrala, prestanak dobave goriva, relej pumpe goriva, pumpa goriva, regulator tlaka goriva,  električna instalacija, senzor radilice, ECU centrala, ostali netipični uzroci. Neposrednim uvidom na vozilu i stručnim pregledom može se točno otkriti kvar.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 2,0 i. - ČUDNO SE PONAŠA ?

Datum objave: 07.02.2018 19:50:21
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem sa W202 1997 200 Benzin, kad je vozilo hladno odnosno kod prvog paljenja auto se čudno ponaša, obrtaji variraju od 300 do 1300, auto se kompletno trese, nemiran rad, puca u njemu nešto. Kad se zagrije svi simptomni nestaju, promjenuta klapna gasa ali opet isto, molio bih za savjet. Hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora i tada se može znati što je neispravno i cijenu popravka. Moguće neispravnosti su ; mehaničko stanje motora, nećisti injektori, senzor radilice, regulator tlaka goriva, senzor tempertaure motora, senzor tlaka zraka, probijenje visokog napona, izostanak paljenja na jednom od cilindara, električna instalacija motora, EVAP ventil rezervoara, ostali netipični uzroci .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 1,6 D - MASNA CIJEV KOD INTERCOOLERA ?

Datum objave: 29.01.2018 17:09:00
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine, molim Vas savjet u vezi Mazde 3, serija BLA, 1,6 diesel iz 2012.g. sa prijeđenih 70.000 km. Kupio sam je u 11.mj. 2017.g. i ubrzo primjetio da je ulazna cijev zraka u intercooler izvana masna od ulja a neka ne prevelika količina je i unutar cijevi. Pretpostavljam da je problem u turbini, iako mi se čini da je puno prerano. U razgovoru sa serviserom u Mazda Longin ovlaštenom servisu u Zadru saznao sam da je tako kod velike većine tih modela, jednostavno "sline" i to se ne treba dirati. Isto su mi rekli i u dva druga servisa. Nisam zadovoljan time, pogotovo jer kao posljedica toga zauljenja pojavljuje se čađa na izlazu ispušne cijevi. Vozilo ima PDF bez tekućine. Nivo ulja se nakon prijeđene cca 2500 km nešto snizio iako je teško reći precizno koliko - recimo oko 0,1 - 0,2 litre. Oprostite zbog opširnosti, ali bio bih Vam stvarno zahvalan da mi preporučite što raditi. Ako da - bi li Vi preuzeli demontažu/montažu turbine uz sve potrebne provjere i zamjenu svih potrošnih i sumnjivih dijelova (mislim na dovodno i odvodno crijevo ulja, sve brtve i što se nađe potrebnim zamijeniti, naravno ulje i filter) , a remont turbine obaviti kod Vašeg servisera (možda Purić, bar Vam je blizu). Što mislite o takvoj ili nekoj sličnoj kombinaciji? Naravno, na kraju ali ne nevažno - koliko bi vremenski taj posao, otprilike, trajao i uz kakvu cijenu? Naravno, očekujem približnu cijenu koja Vas ne obvezuje to je jasno. Vjerojatno sam nepotrebno opširan i Vi ste odmah znali odgovor, ali nastojao sam objasniti situaciju koja nije najjednostavnija. Od srca Vam zahvaljujem na svemu, u uvjerenju da ćete mi prema Vašoj nesumnjivoj stručnosti i savjesti preporučiti najbolje primite izraze poštovanja. Vladimir Paleka

ODGOVOR:

 Curenje ulja nastaje zbog oduška za ulje koji je spojen na usisnu cijev za zrak. Na taj način uljne pare nošene strujom zraka ulaze u turbinu i pod tlakom sa usisanim zrakom ulaze u usisni kolektor i motor. Drugi mogući uzrok je propuštanje ulja kroz ležajeve turbine. Na taj način jedan dio ulja može ulaziti u struju stlačenog zraka koji ulazi u motor a drugi dio može ulaziti na strani turbine u ispušne plinove i kroz auspuh izlazi vani. Kada bi cijevi za zrak, svi spojevi, intercooler, EGR ventil, usisni kolektor besprijekorno brtvili , onda Vi nebi uopče primjeili ovu pojavu koja se događa na odušku od ulja i  na turbini. U ovom slučaju najbitnije je daje kompresija motora vrlo dobra i da na ležajevima turbine nema istrošenja . Međutim to sve treba provjeriti i po potrebi urediti ( kao što ste i Vi rekli ) . Možemo se baviti Vašim vozilom . Trajanje popravka ovisi o staju navedenih sklopova . Cijena se može znati nakon stručnog pregleda Vašega vozila. Ako imate potrebe za dodatnim objašnjeenjima možete mi se javiti na 060/6060-44 . 

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,4 i. - REDOSLIJED PALJENJA

Datum objave: 26.01.2018 11:02:49
Slika
PITANJE:

Postovani, u subotu sam bio na malo duzoj relaciji i nisam vozio auto 3 sata, kad sam se vratio sjeo sam u auto i palio sam auto i skuzio sam da je teze upalio, sutra dan nije uopce htio upaliti, baterije je bilo jer sam mogao verglati ali jednostavno nije htio upaliti, onda sam isao ocistiti razvodnu kapu(koja je dosta potrosena) s zeljeznom cetkicom i onda je upalio. I tako nakon 2,3 sata opet nije htio upaliti, jedino bi upalio preko kablova, sad danas sam uzeo novu razvodnu kapu i stavio je(vozim Ople Corsu B 96.g. 1.4 8v)moguce da je nisam dobro montirao tj. redosljed kablova koji imaju na sebi brojeve, sada stavio sam novu razvodnu kapu i novu bateriju, auto vergla i sve ali necu upaliti i kada ga pokusavam upaliti iz auspuha puca? Ako znate u cemu je problem molim vas da mi pomgonete :) Lijepi pozradv!

ODGOVOR:

Ako čujete detonacije iz auspuha onda niste dobro spojili kablove . Redoslijed paljenja nije ispravan. Na razvodnoj kapi imate brojeve koji označavaju na koji cilindar ( sjećicu ) ide pojedini kabel. Ako na kapi vidite broj 1 tada u taj dosjed ugurajte kabel i spojite ga na svjećicu prvog cilindra, ako nakapi vidite broj 3 onda tu stavite kabel koji onda spojite na svjećicu trećeg cilindra i tako dalje. Redoslijed paljenja je1-3-4-2 .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 i. - JAKO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 24.01.2018 15:32:49
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam Peugeot 206, 1.4 motor iz 2000.god. Imam problem s paljenjem automobila. Od 10x kada okrenem kljuc upaliti ce jednom ili dvaput, kada je zagrijan cesto hoce odmah upaliti, a kada je hladan treba mu dugo i puno puta okrenuti kljuc u bravi da upali. Pumpa goriva je zamjenjena. Cuo sam da im je to mana i jedna teorija je da je riknuo kompjuter na motoru zbog sliva vode s vjetrobrana, a druga teorija je da treba promjeniti davac temperature vode. Zanima me vase misljenje. Hvala

ODGOVOR:

Moje mišljenje je da ne treba pogađati što je neispravno nego treba napraiti stručni pregled i dijagnostiku motora. Tada ćete točno znati koje su neispravnosti i cijenu poravka . Ovo je najjeftiniji način da riješite problem s paljenjem. Najčešće neispravnosti su ; loša iskra na svjećicama, bobinaa, senzor radilice, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor položaja zaklopke snage, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, EGR ventil, mjerač mase zraka, električna instalacija. Nakraju svega uzrok može biti i kompjutor motora ali je to rijetkost.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - MOMENTI PRITEZANJA

Datum objave: 24.01.2018 12:29:23
Slika
PITANJE:

Poštovani gdin. Meić Molim za pomoć. Sam uređujem motor od fiat punta 1.2 8v 2002g. Nigdje ne pronađem kojom silom je potrebno stegnuti vijke na temeljnim i letećim ležajevima na radilici motora. Čak i u servisnoj knjižici za servisere piše redosljed ali ne i moment tj.kut kojim se doteže

ODGOVOR:

Evo Vam podataka o momentima pritezanja vijaka koji tražite : glavni ležajevi radilice 40 Nm, +90° , ležajevi klipnjača 20 Nm +41 Nm .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,4 i. 16V - LOŠE RADI I PALI SE KONTROLNA LAMPICA ?

Datum objave: 23.01.2018 12:45:29
Slika
PITANJE:

Poštovani g Meić Prvi sam vlasnik sam Opel Astre G 1,6 16V,77kw motor Z16XEP, 2006 g. 170000 km,auto je uredno servisiran od prvog dana, prije dva mjeseca očišćena je i klapna gasa koja je bila uzrok lošeg rada motora i očitanja višestrukih grešaka na dijagnostičkom uređaju. Sada auto radi ispravno ali otprilike prije mjesec dana do danas u nekoliko navrata pali se i nakon dan dva ugasi žuta lampica greška rada motora kod 0130 - očitao sam istovremenim pritiskom pedale gasa i kočnice. Pretpostavljam da se navedeni kod 0130 odnosi na jednu od lambda sondi,obadvije su zamijenjene prije dvije godine tj. na cca 145000 km, pa mislim da su ispravne. Molim Vas za savjet treba li nužna zamjena jedne ili obje lambda sonde te što bi trebalo prije toga pregledati, zamijeniti i eventualno očistiti da bi se uklonio ovaj kvar. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Greška koju je očitao dijagnostički uređaj odnosi se na lambda sondu. Međutim sama sonda ne mora biti uzrok iako je dijagnostički uređaj očitao da ona ne radi . Ostale moguće neispravnosti su ; regulator tlaka goriva, injektori, loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, falš zrak, ECT senzor, EVAP ventil rezervoara , ektrična instalacija , ostale netipične greške . Zbog toga treba raditi detaljnu dijagnostiku motora tako da se obavi pojedinačno ispitivanje svih dijelova i sklopova. Na taj način se može jednoznačno i točno defektirati kvar.

na vrh Povratak na vrh