Danas je: 24.06.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FORD FOCUS 1,8 TDDI - NEMA SNAGE ?

Datum objave: 22.06.2017 13:39:32
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam focusa 1.8 di 90 hp, 2000 godište i kada je motor hladan nakon cca 1-1,5 km, upali se lampica za grijače i auto više ne prima gas. Nakon što auto ugasim i ponovo upalim sve radi normalno. Bio sam na diagnostici i ne pokazuje nikakvu grešku. Molim Vas za savjet. Hvala.

ODGOVOR:

Dijagnostika koju ste radili ne znači ništa jer i dalje ne znate što je neispravno. Moguće neispravnosti su : senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, regulacioni ventil turbine, ventil za rasterećenje turbine, EGR ventil, mjerač mase zraka, ostali netipični uzroci. U svakom slučaju kvar se može otkriti u svakom boljem servisu.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - ČESTO SE PALI LAMPICA GRIJAČA ?

Datum objave: 20.01.2013 11:21:04
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav.Posjedujem Ford Focusa 2002.1.8 tdci.u zadnjih mjesec dana često se pali lampica grijača nakon čega motor gubi snagu,međutim nakon što ugasim pa ponovno upalim auto radi bez problema.također auto ne pali iz prve;vergla ali pali uz trećeg-četvrtog puta uz dodavanje gasa.(i to samo kad je motor hladan).akumulator je promijenjen.Molim vas za odgovor.unaprijed hvala

ODGOVOR:

Kontrolna lampica grijača se pali kada postoji bilo kava neispravnost u sustavu za upravljanje motoro ili kada je neispravan jedan ili više grijača. Naveli ste da motor teže pali . Zbog toga bi za Vas bilo jako korisno da obavite stručni pregled i dijagnostiku motora. Tada ćete točno znati zašto motor teže pali i koje su neispravnosti. Naravno da ćete znati i cijenu popravka. Moguće neispravnosti su : elektropokretač, grijači, zrak u sustavu goriva, filteri, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, ventil za recirkulaciju ispušnih plinova, dize, visokotlačna pumpa, relej grijača, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, regulacioni ventil turbine, senzor tlaka turbine, senzor položaja pedale kočnice, senzortemperature goriva, senzor radilice.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6i. 16V - MOTOR JE POČEO RADITI NA 5.000 o/min ?

Datum objave: 26.12.2012 20:39:57
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meic, Imam Ford focus,2001.godina,benzin,1.6 16 ventila 74 KW,motor Zetec-se. Mehaničar mi je zakjenio zupčasti remen,nakon čega je motor radio normalno.Uz krajnju neozbiljnost i ne znanje(želeći da vidi boju plamena koju baca svjećica)istu je naslonio na ventil ler-gasa.Nakon vraćanja svjećice i paljenja motora,motor je počeo raditi na 5000 obrtaja i nije mu mogao smanjiti taj broj obrtaja.Išao sam u Fordov servis u kome su pokušali to uraditi,ali bez uspjeha.Promjenili su kompletan leptir gasa,ventil ler gasa,MAF(ili MAP-senzor ispod usisne grane i anlasera),termo-senzor bregaste osovine,stavili drugi procesor motora broj 2S4A-12A650-UB(moj procesor ima broj 2S4A-12A650-UA-proizvodnja Simens)i sa tim procesorom motora auto je radilo pri paljenju na 3000 obrataja,a nakon veoma kratkog vremena broj obrtaja se smanji na 1500 i ne može manje.Pošto nisu otklonili kvar,vratili su moj procesor motora i nabrojane dijelove koje su mijenjali.Sve nabrojane dijelove sam ugrađivao na isti Ford Focus(koga posjeduje moj zet)i kod njega su normalno radili.Nismo samo probali na njegovo auto procesor motora. Pošto veoma mnogo cijenim Vaše znanje i iskustvo,molim Vas da mi odgovorite i date Vaše mišljenje,kako da otklonim postojeći kvar.Pojedini elektroničari su mi predlagali,da zamjenim kompletnu elektroniku motora,od iste tipe motora(procesore i cod brave i smatraju da će to biti rješenje).Zaista Vas molim da mi Vašim savjetom pomognete u rješenju ovog problema i unaprijed Vam se mnogo zahvaljujem,kao i na ranijim savjetima,koje ste mi davali i koji su bili uspješni.Sa velikim poštovanjem i unaprijed Vam hvala

ODGOVOR:

Motor može imati nekontrolirani veliki broj okretaja kada u motor ulazi previše goriva i previše zraka . U ovom slučaju najprije treba provjeriti mehanički sustva motora i to : propuštanje na usisnom kolektoru, propuštanje na EGR ventilu, ulazak ulja u komoru za sagorjevanje, propuštanje na bilo kojem priključku kroz koji može ulaziti zrak u usisni kolektor i motor . Drugi uzrok koji sam spomenuo je prevelika količina goriva . Količinu goriva određuju brojni faktori koje sve redom treba ispitati a to su : senzor položaja zaklopke snage, senzor tlaka zraka u usisnom kolektoru, senzor temperature usisanog zraka, mjerač mase zraka, senzor temperature motora, aktuator minimuma, električna instalacija motora ( moguće oštećenje ) , regulator tlaka goriva, injektori, niski napon kojega daje alternator, ECU upravljačko računalo motora .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - NEUGODNE VIBRACIJE ?

Datum objave: 20.12.2012 08:56:08
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam ford focusa 2003 god 1.8 TDCI 115 KS. Radjen je servis, zamijenjen zupcasti kais, spaner zupcastog, mikrokaisi. Nakon servisa, nakon par dana su se pocele pojavljivati cudne vibracije. Vibrira plastika u obadvoja prednja vrata, te plastika ispod sofersajbe. Volan vibrira kada se tek upali motor (hladan motor), pa se onda smiri. Vibracije su narocito izrazene od 800 - 1500 obrtaja. Otprilike oko 2200 obrtaja se pojavljuju drugacije vibracije od ovih. Isao sam ponovo u servise, ali nisu nista nasli. Mijenjali su desni nosac motora,te zamajac koji je bio los, kako kazu, ali se vibracije nisu uklonile. Da li vi mozete dati vase strucno misljenje usljed cega se pojavljuju ove cudne vibracije, te kako ih ukloniti? S postovanjem,

ODGOVOR:

Glavni generatori vibracija su : motor , transmisija, kotači , ostali dijelovi u rotacionom gibanju . Ako vibracije nastaju i kada motor radi na mjestu ( dok vozilo stoji ) , onda vibracije stvara motor . Svaki motor stvara vibracije i kada radi najispravnije . Te vibracije se ne osjete kada su svi nosači motora ispravni i kada se ispušni sustav ne dira karoserije . Iz ovoga možete izvuči zaključak . Na kraju želim reči da svaki bolji automehaničar može nakon stručnog pregleda Vašega vozila točno otkriti uzrok i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6i. 16V - NAKON UGRADNJE PLINA , MOTOR ČUDNO RADI ?

Datum objave: 16.12.2012 10:43:17
Slika
PITANJE:

Pozdrav,stranica vam je ekstra dobra,svaka cast samo tako nastavite.Imam jedan problem sa ford fokusom 1.6 74kw g.p.2001.Poslje ugradnje plina auto je pocelo da radi jako cudno,tacnije u toku voznje kada auto stavim na ler obrtaji motora ne padaju ispod 1800 dok god se auto u potpunosti ne zaustavi.Isto se desava i na plinu i na benzinu.Prvo sto sam uradio,zamjenio sam motoric ler gasa i nista se nije promjenilo,zatm sam promjenio senzor brzine i opet nista,prije nego sto cu to sve zamjeniti auto sam vozio na dve razlicite dijagnostike koje su pokazale te kvarove i pored toga lamda sondu.Kada sam ga odvezao na trecu dijagnostiku,pokazalo je da je kvar na elektronici(racunaru) ali ja sumnjam da je to u pitanju.Moram reci i to da kad iskopcam u potpunosti senzor brzine auto radi normalno.Zahvaljujem vam se na paznji.

ODGOVOR:

Dijagnostika pomoću servisnog kompjutora ne može otkriti većinu grešaka . Za to je potrebno raditi pojedinačno ispitivanje pojedinih komponenata i dijelova . Kao što vidite i nakon nepotrebne  zamjene nekih dijelova kvar je i dalje prisutan . U ovom slučaju bi trebalo isključiti plinski sustav i obaviti testiranje i ispitivanje svih dijelova benzinskog sustava . Kada se postige da motor dobro radi na benzin, može se provjeriti i ispravnost plinskog sustava . Moj zaključak je da niste obavili stručno i detaljno dijagnostiku motora i zato je rezultat izostao . Moguće neispravnosti su : propuštanje na usinom kolektoru, pad napona na pojedinim konektorima električne instalacija motora, niski napon punjenja i akumulatora, upravljanje motorićem minimuma, senzor položaja zaklopke snage, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,3 i. - SLABIJE VUČE I TRZNE ?

Datum objave: 23.11.2012 09:32:55
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meicu, imam ford fiestu 1997 god., 1,3 benzin, 37kw. Od prije nekoliko mjeseci osjetim da slabije ide, tj. slabije vuče, a kad hoću da pođem s mjesta u 1 brzini, onda trzne kao da će se ugasiti auto. Išao sam kod par majstora, kažu promjeni svjećice, kablove, itd.. ja promijenio al opet isto. Posljednji majstor koji važi za dobrog majstora kaže da izvadim katalizator? Šta da radim? I usput da Vas pitam kakvo je ovo auto, je li vrijedno da ga i dalje vozim i održavam? Na što najviše pažnje trebam obratiti glede održavanja? Unaprijed zahvaljujem na Vašem vremenu i odgovoru.

ODGOVOR:

Ne postoji vozilo koje ne treba održavati . Vaše vozilo može godinama uredno služiti i biti u ispravnom stanju ako ga pravovremeno održavate . Problem koji ste naveli može se normalno riješiti . Zato treba najprije obaviti test i dijagnostiku motora . Nije dobro da se pojedini dijelovi mijenjaju na pamet bez stručnog ispitivanja jer tako nepotrebno trošite novac bez ikakvog efekta . U ovom slučaju treba ispitati slijedeće : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, zabrtvljenost usisnog kolektora ) , sustav elektronskog ubrizgavanja goriva ( regulator tlaka goriva, injektore, tlak goriva, pojedine senzore motora, EGR ventil, lambda sondu, aktuator minimuma, leptirastu zaklopku snage, bobinu, električnu instalaciju motora, ECU centralu . Nakon što s eobavi navedeno stručno ispitivanje , možete znati točno , što je neispravno i cijenu popravka .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,4 TDCI - 1.000.000 POSJETITELJ

Datum objave: 06.11.2012 12:47:23
Slika
PITANJE:

Posjedujem Ford Fiestu 1.4 tdci iz 2005. godine (3v). Od nedavno prilikom uključivanja ventilacije sa dotokom friškog zraka iz vana u kabini čujem pištanje, koje se pojačava kako se uključuje veća brzina puhanja. Također pištanja nema ako je otvoreno bilo koje od stakala ili vrata, odnosno ako je ventilacija podešena isključivo na ubutarnju cirkulaciju zraka. Malo sam istraživao odakle taj čudan zvuk i prilično se iznenadio kada sam uočio da isti potječe iz predjela odamh ispod trećeg štop svjetla i to isključivo kada su vrata prtljažnika zatvorena (strujanje zraka na tom mjestu je prilično intenzivno). Otvaranjem vrata prtljažnika pištanje i strujanje zraka prestaje. Kako zatvaram vrata prtljažnika, odnosno kada su ona već gotovo u najdonjem položaju pištanje i strujanje zraka ispod trećeg štop svjetla se naglo pojačava, da bi najintenzivnije bilo kada su vrata prtljažnika zavorena. Moja je pretpostavka da se prilikom uključivanja ventilacije sa dotokom friškog zrak povečava količina zraka koja se nalazi u kabini i isti negdje mora izaći da bi ušao friški zrak itd. Čini mi se da kod mene taj zrak baš ne izlazi tamo gdje bi trebao, odnosno izlazi tamo gdje mu je najlakše. Molim vas vaše mišljenje kako riješiti ovaj problem. Unaprijed zahvaljujem i svako dobro. Pozdrav, Bruno

ODGOVOR:

Čestitamo na osvojenoj nagradi koju ste dobili kao milijunti posjetitelj naše stranice . Nagradu možete realizirati u našem servisu prema dogovoru.

Drago mi je da ste Vaš problem na vozilu u vezi ventilacije već riješili . .                                                                            

na vrh Povratak na vrh

FORD SIERRA 2,0 i. 16V - OBIŠAO SAM DOSTA MAJSTORA I NIŠTA ?

Datum objave: 13.10.2012 10:02:07
Slika
PITANJE:

Pozdrav.Prvo da kažem da sam obišao dosta majstora i ništa(2 mehaničara, 2 majstora za plin, 1 električara) i još malo pa ću u lude.Imam sijeru Ford 2000 benz. 16 v 2 bregaste ,DOHC motor,plin ,na ler 4 klip ne radi ali kad dadnem gas sve normalno, vuče dobro ali plina (benz) troši malo više.Promjenio sam svećice,kablove,oprao dizne,servis plina ali ona isto.Još da napomenem nimalo ne dimi kolik god gas da se dadne i snimio sam da usisna grana iznutra masna a filter za vazduh suv.ŠTA DA RADIM?

ODGOVOR:

Najbolje bi bilo da pronađete servis koji ima volju i želju da se bavi Vašim vozilom . Vaše vozilo nije neko svjetsko čudo pa da se ne može otkriti i otkloniti kvar , ma kakav on bio . Važno je samo da omogućite i date dovoljno vremena servisu da obavi detaljno ispitivanje i dijagnostiku . U ovom slučaju treba obaviti ispitivanje po slijedećem redoslijedu : mehanički sustav motora ( faza , kompresija, propuštanje na ventilima, istrošenje vodilica ventila, propuštanje na usisnom kolektoru ,  stanje bregastih osovina, suženje usisnih kanala na glavi motora ) , sustav elektronskog ubrizgavanja goriva ( pojedini senzori motora , mjerači , davači impulsa, aktuatori, injektori, tlak i količina goriva ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( svjećice, kablovi, bobina, ulazni napon na bobinu , ECU centrala ) . Stručna osoba koja ima sve tehničke podatke za Vaše vozilo i uz servisno dijagnostičku opremu , može bez problema obaviti kontrolu svega što sam naveo i u konačnici otkriti sve neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,3 EFI - MOTOR TEŠKO PALI ?

Datum objave: 13.10.2012 09:44:23
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Imam pitanje vezano za Ford Escort 1.3 Efi 1997. godište. Prije dva – tri mjeseca auto je prestalo paliti s prve, a kako je vrijeme odmicalo trebalo mi je sve više pokušaja (danas pet - šest). Prije toga još se i gas nekontrolirano pojačavao, pa sam promijenio motorić ler gasa (Air Walve Control) u nadi da ću otkloniti oba kvara. Problema s gasom više nemam, ali auto se i dalje sve teže i teže pali ujutro. Kada proradi, i ako vani nije hladno, kasnije tokom dana više nemam problema s paljenjem, a vožnji ne primjećujem nikakve lošije vozne osobine. Pumpa goriva, po zvuku, čini se da ujutro radi uredno, a jedino što mi kontrolna tabla signalizira jest lagano crveno svjetlo na oznaci za probleme s akumulatorom, premda to svijetli već godinu i pol i auto je sve to vrijeme uredno palio. Trebam li možda odspojiti kleme i pokušati resetirati postavke (ako ovaj Ford uopće ima računalo)? Unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Motor može teško paliti zbog velikog pada napona prilikom startanja motora . U tom momentu nema dovoljno struje ( napona ) na pojedinim senzorima motora i na svjećicama . Uzrok može biti akumulator, alternator , elektropokretač . Provjerite to što sam naveo i po potrebi napravite servis alternatora i elektropokretača . Kapacitet akumulatora mora biti veći od 60 % .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,3 i. - ZAŠTO POVEĆAVA BROJ OKRETAJA NA LERU ?

Datum objave: 11.10.2012 11:22:21
Slika
PITANJE:

molim vas gos Meiću da mi odgovorite na konkretno pitanje imam ford fiestu 1.3 1998 g prešla 220000km nikako da problem riješim i nitko mi ga u splitu ne može i sam sam bio mehaničar pa se razumin naime na ler gasu motor podivlja tj poveča broj okretaja u ford servisu su mjenjali isc ventil koji je dosta skup bude dobro 2 mjeseca zatim ponovo isto i tako sam u 2godine prominio 2ventila inače na motoru sam na 120000 skidao glavu mjenjao prstenove ventile itd motor dobro radi osim na ler gasu kad podivlja molim vas da mi odgovorite ima li rješejne bez da mjenjam isc ventil svakih 4 mj i zašto se to događa auto je stvarno dobro ali vrlo opasno voziti jer na leru poveča gas može li se umjesto tog ventila ugraditi nešto drugo klasično ima li te možda neko rješenje bio bi vam stvarno zzahvalan inače ču morat bacit cjelo auto koje je dobro puno hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Na motoru Vašega vzila ne možete raditi improvizacije jer ima elektronski sustav ubrizgavanja . IAC ventil ( motorić minimuma ) radi na način da s njime upravlja kompjutor motora . Ne mora nužno taj motor biti uzrok . Uz njega mogu biti uzrok još slijedeći faktori : propuštanje na usisnom kolektoru, senzor temperature motora, tlak goriva i količina goriva, regulator tlaka goriva, injektori, mjerač mase zraka, senzor tlaka zraka, električna instalacija motora, kompjutor motora . U ovom slučaju treba točno defektirati kvar a to ne mora opet nužno biti motorić minimuma .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 i. 16V - OŠTEĆENJE AKUMULATORA ?

Datum objave: 12.09.2012 15:30:16
Slika
PITANJE:

Postovani,vozim Ford Mondea 2.0 16v ghia 100kw,isao sam kolegi napraviti usluga da mu upalim auto preko kablova.kada sam spojio moj auto je radio i pokusao upaliti drugi auto Fiat Punto 1.2 i povuko je svu struju iz mojega i cuo sam kako je moj auto pregutnuo ali ostao raditi,taj dan je bilo sve ok,dosao doma ostavio ga u garazi i drugi dan mi je krepao akumulator i kada sam stavio novi akumulator auto je počeo trokirati...i tako sada svako paljenje auto trokira kojih 30sekundi i onda se stabilizira i sve je normalno...bio sam na kompjutoru nema greske ,mjenjao motorić ler gasa isto,senzor protoka isto,senzor temperature opet isto...znaci bilo hladno ili toplo on svako paljenje trokira...onda sam otkopčao senzor temperature i prvo paljeje sve je ok,da ga drugi puta palim trokira,a nakon sat vremena da probam opet upali normalno.Neki mi kažu da je kopjutor a neki da su nekakve diode na alternatoru...dali ste mozda imali koji takav slučaj ili bi znali preciznije reći o čemu se tu radi,unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Točno je da zbog paljenja drugog vozila putem kablova može nastati oštećenje na pojedinim električnim ili elektronskim dijelovima vozila . Na Vašem vozilu mogla su nastati oštećenja na pojedinim senzorima motora, na bobini, na ECU centrali . Problem s prekidanje treba najprije istražiti a to znači obaviti pojedinačno ispitivanje svih komponenata sustava paljenja i sustva elektronskog ubrizgavanja . Ne može se unaprijed tvrditi da je oštećena ECU centrala jer najprije treba ispitati jednostavnije dijelove i sklopove . Ovom prilikom ne bih navodio pojedine dijelove koji mogu biti neispravni jer Vam takva informacije ne bi bila od koristi .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - PALI SE LAMPICA GRIJAČA I MOTOR IZGUBI SNAGU ?

Datum objave: 11.09.2012 11:32:42
Slika
PITANJE:

pštovanje,imam problem s ford focusom 1.8 tdci 74kw,auto normalno upali vozi normalno samo u jednom trenutku upali se lampica grijaca auto izgubi snagu i ugasi se,zatim okrenem kljuc ugasim kontakt te ga ponivo upalim i auto nastavlj normalnio vozit neko vrijeme dok se isto ne ponovi,promjenio sam filter goriva,zamasnjak i njegov senzor,senzor bregaste ventil pritiska tlaka na razvodniku pumpe goriva ali opet se dogada isto,pa bi vas molio za vase misljenje sto se jos moze ucinti.unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Nije dobro da bez stručnog ispitivanja i točne defektaže kvara mijenjate pojedine dijelove na osnovu pretpostavki . Na taj način se rijetko dolazi do rezultata . Najbitnija stvar je jednoznačno defektirati kvar . Kada se to dobro napravi glavnina posla je gotova . Ispitivanje treba obuhvatiti : provjeru mehaničkog stanja ,motora, provjeru sustva za dobavu goriva, provjeru sustava za dobavu zraka, ispitivanje svih komponenata za upravljanje motorom . Ovom prilikom ne bih navodio moguće greške jer Vam to ne bi bilo od koristi .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,4 i. - MOTOR NEĆE DA UPALI , OSIM NA GURANJE ?

Datum objave: 04.09.2012 15:16:47
Slika
PITANJE:

Poštovani g-dine Meić, pročitala sam dosta odgovora i savjeta koje ste ljudima dali pa Vas molim da ako možete date i meni neki savjet. Radi se o autu Ford escord 1,4 turnir 91god. koji s vremena na vrijeme jednostavno neće da upali, vergla ali ne pali. Vozila sam ga serviserima ali čini mi se da niko nije voljan da se posveti tom problemu pošto je auto prilično staro. Auto redovno održavam i mislim da nije veliki problem u pitanju.Pošto auto normalno pali mjesec dana a onda jednostavno jedan dan neće, jedan serviser mi je promjenio filter za gorivo,ali nije pomoglo, drugi je rekao da karburator nije dobar i to smo promjenili i nisam sigurna da je bolji karburator serviser stavio nego što je bio ali ni to nije bilo to.2m kad me neko pogura ja upalim bez problema i onda znam nekoliko puta paliti bez problema i pretežno kad mi auto najviše treba ono neće da upali.Molim Vas za savjet Unaprijed zahvalna, Gradiščanka

ODGOVOR:

Ako motor lako upali na guranje onda bi uzrok bio akumulator ili elektropokretač . U momentu kada motor ne može upaliti nastane velii pad napona radi samog akumulatora ili elektropokretača i tada je iskra na svjećicama jako loša a to nije dovoljno da motor normalno upali . Na Vašem vozilu treba ispitati kapacitet i snagu akumulatora i ako je akumulator loš treba ga zamijeniti . Elektropokretač traba po potrebi servisirati .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 i - PUMPA ZA VODU ?

Datum objave: 24.08.2012 10:39:07
Slika
PITANJE:

Poštovanje, vozim Ford Escort 1,6 16v 97 god. Pred dva tjedna se pojavio problem: nakon gradske vožnje, kad ja motor topal, kad ga ugasim počne curiti voda, izgubi se cca pola litre. Stvori se lokva ispod auta negdje između motora i posude. Gledao sam kako kapa i nakon nekog vremena samo stane i ne izbaci svu vodu. Dva tjedna je sve bilo o.k. i danas ponovo. Bi li mogao biti problem pumpa vode ili neka cijev. U vožnji nemam problema sa pregrijavanjem ili bilo čim drugim, samo kad je parkiran nako vožnje. Ako pomaže, auto je ugašen kad počne curiti. To se desilo ukupno 3 puta. Ako bi mogla biti pumpa moram li mijenjati cijelu distribuciju za promijeniti pumpu i koliko dođe nova pumpa. Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Najvjerovatnije je uzrok pumpa za vodu . Uzrok je lako otkriti jer se može pratiti trag curenja . Zupčasti remen i ostale dijelove razvodnog mehanizma ne morate mijenjati jer se pumpa za vodu ne nalazi u tome sustavu . Pumpu za vodu pokreće drugi remen , kanalni .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - NE LIPI ZA SJEDALO ?

Datum objave: 12.08.2012 23:07:11
Slika
PITANJE:

Posjedujem Ford fokus 1.8 tdci, 85 Kw., 2002.g., 170000 tkm. Vozilo slabije vuče,ne lipi za sjedalo kad se nagazi. Kad nema opterećenja, kad se vozi po ravni, kazaljka temperature motora je u normalnom položaju. Kod većeg uspona, opterećenja motora, motor se zagrijava, kazaljka dođe skoro do crveog polja. Brzine se ne mogu razvuć. Motor suh, ne dimi. Na 10 000 km motor potroši nešto više od litru ulja budući se vozi po auto cesti. Pretpostavljam da na potrošnju ulja pogoduju velike vrućine. Molim Vaš odgovor te savjet.

ODGOVOR:

Na vozilu treba najprije obaviti mehaničko ispitivanje motora a nakon toga i ispitivanje sustava za dobavu zraka i sustava za upravljanje motorom . Moguće neispravnosti su : termostat, nečist hladnjak, pumpa za vodu, senzor pedale gasa, filteri, dize, mjerač mase zraka, regulacioni ventil turbine, sustav za regulaciju tlaka turbine, senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora, senzor položaja pedale kočnice, senzor bregaste osovine, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,6 i. 16V - RADILICA I ZUPČASTI REMEN ?

Datum objave: 05.08.2012 15:50:07
Slika
PITANJE:

pozdrav Molim vas da mi objasnite moguli sam naštimati radilicu i bregaste osovine na paljenje na ford mondeo 1,6 !&V - benzinac 1996 godište,66KW.

ODGOVOR:

Nema razloga da sumnjam u Vaše sposobnosti kada je u pitanju razvodni mehanizam i radovi oko toga . Opis postupka bi bio previše opširan a za to nemam vremena . Možete me nazvati na telefon 060/6060-44 , tada Vam mogu detaljno objasniti postupak .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 TD - IZBACUJE VODU NA ČEP EKSPANZIONE POSUDE ?

Datum objave: 30.06.2012 08:44:19
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam ford mondeo 1,8 td,1996g, problem je sljedeći.Kada motor dođe na radnu temperaturu, počne mi rashladnu tekućinu bacati van na čepu od posude, te su crijeva na dodir jako tvrda a hladnjak je HLADAN, mislio sam da je termostat ali nije jer smo ga skinuli.Dali mozda ima dva termostata ili je kvar u nečemu drugom( pukla glava ili dihtung glave). S štovanjem

ODGOVOR:

Vaše vozilo nema dva termostata . Uzrok je neispravna brtva glave motora . Rješenje je demontaža glave motora, kompletne obrada glave . Ako želite detaljnije objašnjenje kako i što treba napraviti možete me nazvati na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - U VOŽNJI ČESTO GUBI SNAGU ?

Datum objave: 22.06.2012 23:39:56
Slika
PITANJE:

Postovani...imam ford mondea 2002 g. 20 tdci85 kw...220 000 km.U zadnje vrijeme mi tijekom voznje gubi snagu,kao da mu turbina ne radi.Moram napomenuti da se ne pale nikakve lampice,turbina ne daje nikakve cudne zvukove kao ni motor.Kad je hladanije problemi su manji,cesće se gubi snaga na visokim temperaturama....kad izgubi snagu baci malo jaci crni dim i stanje se popravi ali to vise nije snaga na koju sam navikao kod ovog automobila.Ne primjecujem nikakvu potrosnju ulja ili slicno...u biti kao da ne prima dosta zraka za smjesu goriva.Ne postizem visinu obrtomjera ili jako tesko ni sa stisnutom papucicom gasa do kraja.Mjenjao sam agr ili kako se tocno zove cip bregaste na 150 000 km ali simptomi nisu isti.Molio bi vas za savjet...hvala

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih motor može gubiti snagu a to su : senzor tlaka zraka, ventil za rasterećenje turbine, sustav za regulaciju tlaka turbine, EGR ventil, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor pedale gasa, dize, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, mehaničke greške motora, ECU centrala motora. Točan uzrok se može saznati nakon detaljnog ispitivanja navedenih dijelova i sklopova .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 i. - KVAR KOJI ŽIVCIRA ?

Datum objave: 13.06.2012 09:26:22
Slika
PITANJE:

Poštovanje g. Meić! Već sam jednom postavio pitanje, nisam dobio odgovor valjda sam ja nešto zabrljao u slanju. Naime moj problem u tome što FORD MONDEO 1.8i,1997. dosta često sam dodaje gas u vožnji što jako živcira, a može biti i opasno u određ. situacijama (poledica, skliskost).Naime dok se to dešava konstantno raste broj okretaja motora sve do momenta dok se točkovi i najmanje okreću! Više puta vožen u servis problem nikada nije riješen, a uslugu servisa - plaćam.Izgubio sam više volju za traženjem rješenja jer je frustrirajuće.Problem dodatno stvara i to što problem nije konstantan,pa dodatno otežava dijagnostiku!Unaprijed zahvaljujem na pomoći!

ODGOVOR:

Bez pregleda i ispitivanja na Vašem vozilu mogu samo nabrojiti moguće uzroke i neispravnosti a to su : senzor temperature motora, aktuator minimuma, propuštanje na usisnom kolektoru, neispravnost leptirastog ventila snage, senzor položaja leptirastog ventila, nestabilan tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, mjerač mase zraka, električna instalacija od motora do ECU centrale, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 TDCI - ŽELIO SAM SE UBITI ?

Datum objave: 14.05.2012 17:32:05
Slika
PITANJE:

Imam pitanje. Posjedujem Ford focusa 1.6 tdci 80kw 2006god.. Pojavilo mi se da mi je intercooler i crijevima od zraka bilo ulja. Kad mi je majstor skinuo odusak bacao mi je veliku kolicinu ulja na njega.. Nakon toga je krenulo remontovanje turbine, remont dizni glava je poslana na pregled bez ikakve greske, zatim zamjenuti let.lezajevi karike do set. diht. za motor .. I na kraju kad sam pomislio da je sad sve ok ponovo se isto ponasalo zelio sam se ubiti... Niko ne zna sta bih moglo biti ... Ako mi mozete ikako pomoci oko toga ... Ili dati kakav savjet

ODGOVOR:

Motorno ulje može doći u cijevi turbine i u intercooler samo na dva načina . Jedan način je preko turbine a drugi kroz cijev oduška od ulja . Ako je sada turbina ispravna ostaje samo odušak od ulja . Uzrok radi kojega povećana količina ulja dolazi na odušak ulja su istrošenje klipnih prstenova i istrošenje cilindara . Prema Vašem opisu , ugrađeni su novi klipni prstenovi ali to nije dovoljno . Na motoru sigurno postoji istrošenej na cilindrima a takva istrošenja ne mogu riješiti klipni prstenovi ( barem ne odmah dok se ne prilagode istrošenim cilindrima ) . Osoba koja je izvodila radove na motoru treba znati da se veća istrošenja na cilindrima ne rješavaju ugradnjom novih klipnih prstenova nego brušenjem cilindara i ugradnjom , novih , većih klipova i klipnih prstenova . Ako se nekon 2.000 km vožnje potrošnja ulja ne stabilizira , rješenje je brušenje bloka motora .

na vrh Povratak na vrh