Danas je: 01.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FORD FOCUS 1,6 i. 16V - ZAŠTO TROŠI ULJE ?

Datum objave: 23.10.2014 12:12:52
Slika
PITANJE:

Imam Ford Focus 1.6 16v zetec 195000 presao . radio sam mu veliki servis i ravnjanje glave sa novim ventilima pre 20 dana . pre toga je slabo vukao i neki ventili su bili losi sve smo to namestili. ali od toga trosi previse ulja. Sipam mu polusinteticu castrol 10/40 . za 1000 km potrosio je 1,5 mozda i vise ulja. Da li bi trebao da menjam ulje da sipam full sintetiku ili nekog drugog proizvodjaca. znaci motor je suv skroz. Da li mozda nesto nije nastelovano . jer pre toga je trosio na 10000 mozda 5,6 deci. Pomagajte. Ja mislim da je to previse odjednom.Zamenio sam mu od svecica do svih semeringa i velikog servisa.

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje samo na dva načina i to kroz vodilice ventila i kroz klipne prstenove ( karike ) . Ako su vodilice ventila dobre , ako su ugrađene nove brtve na vodilice ventila, ako je glava motora uređena i ugrađena po pravilima struke , onda kao jedini uzrok ostaju klipni prstenovi ( karike ) .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS C-MAX 2,0 TDCI - LOŠE RADI U LERU KADA JE HLADAN ?

Datum objave: 24.09.2014 19:12:49
Slika
PITANJE:

Poštovani Evo svaki put kad u google ukucam nešto vezano za moje vozilo ponudi mi vašu stranicu pa sam odlučio kontaktirati vas ovim putem. Kupio sam pred dva mjeseca rabljeni Ford Focus C-Max 2005, 2.0 TDCi 100kW, auto ima prijeđenih 115000 km i nemam razloga sumnjati u to. Napravio sam veliki servis. Auto je kod prvog jutarnjeg paljenja dosta nemiran, trza u leru, a kad se zgrije je sve ok. Gašenje je isto dosta nemirno. Na radnoj temperaturi se super ponaša i performanse su mu odlične. U dva navrata je baš jako zadimilo svjetliji dim kod jutarnjeg paljenja uz dosta vibracija i prestalo čim se krene u vožnju. God naglog davanja gasa u 1. i 2. brzini na 1500 o/min lagano "štucne" i normalno nastavi. EGR je očišćen, stanje bez promjena, ne javlja nikakve greške! Malo sam se raspisao, ali sve u svrhu što boljeg vašeg uvida u situaciju. Unaprijed vam zahvaljujem Pozdrav Bojan

ODGOVOR:

Sve neispravnosti u vezi Vašeg vozila mogu se otkriti neposrednim uvidom i pojedinačnim ispitivanjem pojedinih dijelova i sklopova . Svaki bolji servis bi trebao imati za tu svrhu dobro osposobljenog stručnjaka koji može uz pomoć servisne logistike otkriti i ovakve kvarove . Ovom prilikom ću navesti što sve treba ispitati : prisutnost zraka u gorivu, količinu goriva na pojedinim dizama, tlakove kompresije, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, senzor radilice, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, pad napona u pojedinim električnim vodovima, ulazni napon od ECU centrala do diza, ECU centralu .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 i. 16V - VELIKA POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 24.09.2014 10:55:29
Slika
PITANJE:

Dobar dan! Imam pitanje u vezi svog ford escorta 1.6. 16V. efi 1992. ugradili smo novu lambda sondu ali mu je potrosnja goriva i dalje velika. bili smo u servisu na dijagnostici no majstor nam je rekao da auto nemoze spojiti na kompjuter. zanima me sta napraviti unaprijed hvala

ODGOVOR:

Ako se ne može spojiti dijagnostički kompjutor , onda se radi pojedinačno ispitivanje pojedinih dijelova i sklopova . Opčenito se ispituje : mehaničko stanje motora, kompresija, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav za upravljanje motorom . Kada se obavi spomenuto ispitivanje točno se može znati koje su neispravnosti i zašto motor ima veliku potrošnju goriva. Na žalost ovakvo ispitivanje nije poznato mnogim djelatnicima autostruke .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1.8 TDCI - MOTOR SE GASI

Datum objave: 02.09.2014 18:26:45
Slika
PITANJE:

Ford Focus 1.8 Tdci 2009. nakon paljenja i 10-ak sekundi rada u leru se ugasi, nakon toga upali nakon vise uzastopnih verglanja, a primjetio sam da lakse upali ako drzim papucicu gasa do poda...događa se povremeno kada je motor zagrijan..indikacije na instumentima nema, ni na dijagnostici. Pozdrav i hvala unaprijed Danijel

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su: zrak u sustavu goriva, filter goriva, nečiste dize, pad napona na senzoru radilice.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,6 i. 16V - UGASIO SE U VOŽNJI ?

Datum objave: 23.08.2014 18:42:20
Slika
PITANJE:

postovani svako malo citam vase savjete iako sam laik za aute,ali imam jedan problem imam ford mondeo 1998 mk2 1.6,16v sa dirkt plinom ali mi se jucer auto ugasio u voznji i culo se kao da je pukla neka zica (pling)otada auto nije mogao zaverglati uopce nema znaka da bi verglao iako ima kontakt dosli iz haka i nasli da mu svaki put izgori osigurac od 20amp.sad sam neznam sto bi mu moglo biti jedni kazu anlaser drugi neka centrala ili da je negdje ziva pala na lim pa ima ktatki spoj isto tako kao da se malo uljenio i pronasao sam da na prvom cil.kad izvuces kabel ne promjeni zvuk a na bobini baca iskru molim Vas za savjet unaprijed hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; električna instalacija, ploča s osiguračima i relejima, automat elektropokretača . Motor ima slabo ubrzanje jer ne radi ( ili slabo radi ) jedan cilindar . Uzroci : svjećica, kabel, bobina, injektor, ventili . Najjeftinij ćete proći ako u uglednom servisu najprije napravite dijagnostiku . Nakon toga ćete znati i kolika je cijena popravka .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 Ti-VCT - AUTO NEĆE DA DRŽI U PRVOJ BRZINI ???

Datum objave: 07.02.2014 09:29:06
Slika
PITANJE:

Poštovani, Parkirao na manjoj uzbrdici cca 2-3% , auto nece da drzi u prvoj brzini bez rucne, krene svake 2-3sec, radi se o focusu 1.6Ti VCT 85kw iz 2005. Siguran sam da sam prije ostavljao na vecim nagibima samo u brzini. U vuci i radu motora nema nikakvih problema, auto se savrseno ponasa a tako i zvuk motora uredan! mir i dobro, Haris

ODGOVOR:

Nije mi jasno što želite provjeriti ili dokazati na taj način . Ako želite provjeriti tlakove kompresije motora , za to postoje znatno egzaktnije i točnije metode . Potrebno je samo skinuti svjećice i izmjeriti kompresiju . Ako želite ispitati stanje spojke ( kuplung ) , tada se to radi na bolji način a to je na probnoj vožnji .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,25 i. 16V - TROŠI 10 LITARA ?

Datum objave: 29.01.2014 10:40:07
Slika
PITANJE:

Imam fiestu 96g. 1,25 zetec. Auto troši 10 litara i ispod ne ide,a minimum je konstantno na 900 rpm. Da li je minimum prevelik i sta napraviti da se ta potrosnja normalizira? Hvala. Neven Kovač

ODGOVOR:

Broj okretaja motora je dobar . Uzrok velike potrošnje goriva možete saznati kada obavite kompletnu dijagnostiku motora . Mehanički sustav motora, sustav elektronske dobave goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustva za upravljanje motorom . Najčešće neispravnosti su ; kompresija motora, propuštanje na ventilima, začepljenje usinih kanala, pojedini senzori motora, lambda sonda , mjerač mase zraka, filteri, injektori, loša iskr ana svjećicama, termostat, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 i. 16V - POVEČANA KOLIČINA HC ?

Datum objave: 27.01.2014 07:23:06
Slika
PITANJE:

Ford Focus 1,4 16v 1999g.benzinac, prošao 230000km. Prilikom nedavnog tehničkog pregleda auto je imao problema sa prolaskom na Eko-testu. Prošao je tek iz trečeg pokušaja nakon dužeg "turiranja" motora od strane kontrolora. Također, več zadnja tri tehnička pregleda u Eko-testu je pisalo da je povečana stavka "HC". Zanima me što ta stavka znači i ima li utjecaja na otežani prolaz na eko-testu. Inače auto radi dobro, ima malo povečanu potrošnju ulja(što nije čudno s obzirom na prijeđenu kilometražu) i zadnje vrijeme sam primjetio da malo slabije vuče(osobito kad je pun). Kontrolor na tehničkom mi je rekao da bi se moglo raditi o problemu s katalizatorom(več je mijenjan i gore je zamjenski). Molim savjet majstore i unaprijed hvala

ODGOVOR:

Povećanu količinu ugljikovodika ( HC ) mogu izazvati nekoliko faktora a to su ; povećana količina ulja koja kroz vodilice ventila i kroz odušak od ulja ulazi u komoru za izgarane , loši injektori, nečist filter zraka, neispravan regulator tlaka goriva, predugačko vrijeme ubrizgavanja goriva, EVAP ventil rezervoara, loše izgaranje u motoru . Zbog toga je najbolje točno ispitati sve ovo  što sam spomenuo i tada se može obaviti potreban popravak ili zamjena nekih dotrajalih dijelova .

na vrh Povratak na vrh

FORD SCORPIO 2,3 i. - DIŽE NIVO ULJA I DIMI ?

Datum objave: 14.01.2014 17:29:32
Slika
PITANJE:

imam problem sa Ford scorpio 2.3 ghia imam nemiran rad na leru, obrtaji variraju....kad krecem zagusi se, moram polako dodavati gas, skroz njezno da bi ga primio,,,,kad podigne obrtaje ide solidno, ali svejedno moram gas njezno dodavati, inace trokira. i dize mi nivo ulja i dimi. zanima me jos kod elektro dizni ( injektora) dali ubrizgavaju sva 4 od jednom, ili svaki pojedinacno za svaki celindar...

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba rješavati mehaničko stanje motora jer ste rekli da se vidi plavi dim na auspuhu . To bi značilo da radite zahvat na motoru a to je uređenje glave motora, uređenje bloka motora ( cilindri , klipovi ) . Kada se obavi uređenje mehanike motora može se po potrebi krenuti dalje a to je dijagnostika i radovi na sustavu ubrizgavanja goriva ( injektori, regulator tlaka goriva, pojedini senzori motora, električna instalacija, ostalo po potrebi ) . Injektore otvara kompjutor motora i to jednog po jednog po redoslijedu paljenja .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,8 TD - KADA GA PALIM KAO DA NEMA GORIVA ?

Datum objave: 22.12.2013 22:01:50
Slika
PITANJE:

ford escort 18 td ujutro tesko pali novi grijaci i akumulator kad ga palim vergla ko da nema goriva i kad upali pali na zub nakon par sati isto opet vergla a danas sam otkrio da na filteru goriva ima nafte ko da curi ijako je nov promjenjen dali je u tome uzorak ili nesta drugo moze kakav savjet hvala

ODGOVOR:

Uz pretpostavku da su potpuno ispravni akumulator, elektropokretač, grijači , navesti ću ostale moguće uzroke . Provjerite slijedeće : relej grijača ( da li stvarno rade grijači ) , prisutnost zraka u gorivu ( ne smije ga biti ) , sve cijevi dovoda goriva, dize, visokotlačnu pumpu, mehaničko stanje motora ( tlakovi kompresije moraju biti veći od 26 bara ) .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,6 i. 16V - PADAJU OKRETAJI I GASI SE ?

Datum objave: 22.12.2013 21:34:28
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, posjedujem Ford Mondeo 1.6i 16v, 66kW, 1993.godina. Problem koji se javlja već duže vrijeme je taj da motor kod hladnog starta radi dosta nemirno, te mu je ponekad potrebno i 1-2 minute da se okretaji stabiliziraju. Ponekad mu okretaji padnu toliko da se ugasi. Motor ima zvuk kao da mu ne rade svi cilindri. Svijećice sam promijenio nedavno. Moram također napomenuti i da se to ne događa svaki puta. U ljetnim mjesecima je dosta rijetko, a u zimskim često. Što bi po Vašem mišljenju mogao biti problem?

ODGOVOR:

Ispitivanje treba započeti po logičnom redosliedu i to ; mehanički sustav motora ( faza motora, kompresija, propuštanje na usisnom koleketoru ) , svi senzori motora ( ECT, MAP, IAT , TPS, RPM, CKP ) , EVAp ventil rezervoara, aktuator minimuma, zaklopka snage, tlak goriva, injektori, regulator tlaka goriva, sustav paljenja ( svjećice, kablovi, bobina, ulazni napon u bobinu ) .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS C-MAX 1,6 TDCI - PUNO TROŠI ?

Datum objave: 27.11.2013 15:07:29
Slika
PITANJE:

Kupio sam ford fokus c-max 1.6 TDCI 2004 god. Prilikom vožnje kod ubrzavanja začuo se tup udarac,automobil je jako zadimio i izgubio snagu. Ok, kvar je otklonjen u roku od 5 min. Rečeno mi je da se odvojilo crijevo od turbine. To je namješteno ali automobil sada troši i više od 10 litara. To je prosječna potrošnja a ne trenutna. S 10 litara goriva automobil ne može priječi ni 80 kilometara. Još mi se dva puta dogodilo da je pri vožnji od 150 km na sat auto samo od jednom izgubio snagu i nije reagirao na dodavanje gasa. auto sam ugasio i opet je sve bilo normalno dok nisam ubrzao preko 100 km na sat i opet se isto dogodilo. Zanima me u čemu je problem i što bi bilo uzrok te na koji bi se način moglo to smanjiti i ukloniti. Bio bih vam zahvalan na odgovoru i unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Na Vaše pitanje ne mogu odgovoriti kratko i jednostavno nego opširnije . Razlog su samo simptomi koje ste naveli . Moguće neispravnosti su : sustav za regulaciju turbine, ventil za rasterečenje turbine Wastegate, tlak turbine, opče stanje turbine, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, Flow Fuel kontrolni ventil, dize, djelomično začeplnejne ispušnog sustava ( katalizator, DPF ) , mjerač mase zraka, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora. Zbog svega navedenog potrebno je najprije obaviti kompletnu dijagnostiku motora i na taj način defektirati kvar/kvarove .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDDI - PROKLIZAVANE ?

Datum objave: 22.11.2013 16:31:06
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Prateći razne web stranice o online pomoći sa zadovoljstvo mogu reći da ste NO1!! Svaka čast! Imam za Vas jedno pitanje. Posjedujem Ford Focusa 1.8.tddi 66 kw. U toku vožnje povremeno mi se dešava da pri obrataju od 3000 osjetim kao neko vrstu proklizavanja, obraji se povećaju na 4000 ali vozilo ne dobiva ubrzanje, zatim se vrate na 3000 obrtaja i normalno ide i radi. Šta se to dešava???? Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Prema Vašem relativno preciznom opisu mogu zaključiti da proklizava spojka ( kuplung ) . Napravite još jedan test vozeći u četvrtom stupnju prijenosa sa srednjim brojem okretaja. Tada naglo stisnite pedalu spojke do maksimuma . Ako se broj okretaja naglo poveća i ako se tom prilikom brzina vozila ne poveća , to je siguran znak istrošenja spojke .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDDI - PROBLEMI NAKON ZAMJENE TURBINE ?

Datum objave: 06.11.2013 11:51:02
Slika
PITANJE:

Postovani ! Vlasnik sam ford mondea 2.0 TDDi 2002 g. 85kw... Na nekih 212000 je mjenjan turbo (stari puknuo iza kompresijskog djela) kako su u servisu objasnili vjerovatno je neka necistoca blokirala lopatice .. Problem se javio nakon ugradnje nove turbine (komplet novo balansirano srce "melett"),, znaci sljedece jutro nakon preuzimanja auta iz sluzbenog servisa koji je vrsio ugradnju - primjetio sam da dok je hladan trza i to tako da se cijeli auto trese , kod paljenja izbaci malo plavkastog dima a sve to prestane nakon 600-700 metara voznje .. Porasla je potrosnja sa ustaljenih 7.5 na nekih 9 l na 100 km. i kao da malo slabije vuce Auto ujutro pali dobro ali primjeto sam da kao da jedan od cilindara ne "uhvati" odmah i kao da malo trzne (topal pali dobro ) iako se nikad nije desilo da ne upali prakticno odmah cak i sa tim trzajem.. Molim vas za vase misljenje i savjete .. Veliki pozdrav iz Rijeke

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba napraviti razgraničenje između neravnomjernog rada motora ( trzanja ) , povećane potrošnje i slabijeg ubrzanja . Uzroci trzanja mogu biti pojedini senzori motora, EGR ventil, diza, zrak u sustavu goriva, lošija kompresija na jednom od cilindara. Uzroci slabijeg ubrzanja i veće potrošnje mogu biti ; niski tlak turbine, sustav za regulaciju turbine, začepljenje na usisnom kolektoru, začepljenje na ispušnom sustavu . Sve navedeno treba pregledati i otkriti neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 i. - PUKAO MI JE ZUPČASTI REMEN ?

Datum objave: 06.11.2013 08:37:48
Slika
PITANJE:

Imam forda escorta 1.6 benzin plin puko mi je zupcasti remen automehanicar je promjenio 2 ventila i jedan klip i naravno remen sada mi se desaje auto mi trza u voznji kako na plinu tako i na benzinu otiso sam izmjerio kompresiju u jednom klipu ured nikako nemam kompresije sta da radim sta je vase misljenje svjecice su uzete nove boschove i kablovi silikonski pa me zanima vase misljenje sta da radim Hvala

ODGOVOR:

Ako na jednom cilindru nema kompresije onda je logično da motor trza i da nema snage. Defektirajte uzrok i obavite potreban popravak . Moguće neispravnosti su : propuštanje na ventilima, propuštanje na klipnim prstenima, deformacija klipnjače . Ovaj posao povjerite stručnjaku a ne amateru .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 i. - DA LI JE KOMPJUTER ?

Datum objave: 01.08.2013 07:03:19
Slika
PITANJE:

Poštovani Moj Ford Eskort Karavan 1998 1,6, počeo je enormno mnogo trošiti cca 18lit/100 km. Rekli su mi da je otišao glavni kompjuter ? Dali je to moguće. Po meni kompjuter ili radi ili ne radi, a ne može nešto između. Zahvaljujem se na odgovoru Pozdrav svima Pero

ODGOVOR:

ECU centrala motora ( kompjutor ) nije neki prekidač pa da može raditi ili ne raditi . Na kompjutoru mogu biti neisprvne neke funkcije zbog kojih zbog kojih može biti povećana količina goriva . Mogu postojati i druge neispravnosti zbog kojih motor može raditi ali na neispravan način . U ovom slučaju Vi nećete odmah mijenjati kompjutor motora nego ćete zatražiti još jedno stručno mišljenje. Znači obaviti ćete dijagnostiku u drugom uglednom servisu .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - ČUDAN ZVUK TURBINE ?

Datum objave: 01.08.2013 06:56:15
Slika
PITANJE:

imam forda focusa 1.8 tdci 2002 godiste, prije par dana sam primjetio cudan zvuk kao naglo usisavanje zraka(ffffffffffff), kad nabijem preko 2000 obrtaja, kao i da auto ne dobije dodatnu snagu kao prije. moje laicko misljenje je da mi turbina ne radi , kao da "prokliziva". molim vas za vase misljenje da li da trazim drugu turbinu ili mozda ima spasa za ovu ako je do nje problem. HVALA!

ODGOVOR:

Provjerite sve tlačne cijevi turbine . Moguće je da je oštećena neka tlačna cijev ili je ista ispala iz dosjeda . Pregledati treba sve od turbine do intercoolera do susinog kolektora. pregledajte i usisne cijevi od filtera zraka do turbine.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,4 i. - MOTOR LOŠE RADI I NEMA SNAGE ?

Datum objave: 29.07.2013 12:48:45
Slika
PITANJE:

Postovanje Gosp.Meic. Moje pitanje je ,Imam forda eskorta 1991godiste, morot pali od prve ali kad krece prva ,druga ne nema snage kako da kazem trokira nema dovoljno struje ili goriva ??????????? a isto tako ako vozim npr.60km i ubacim u 4 i dam gas trza strese se sav imace pri vecoj brzini na Auto putu bez problema (preko 130km)inace sam promijenio benzin filter,kablove na svjecicama ,svjecice ,Auto je star ja ga volim bas zbog Toga jer ima samo 85 000km,dali me mozete uputiti na moj Problem, jer po ovome sad sto sam bio kod mehanicara trebao bi da mijenjam redom (mozda je ovo mozda ono )pa ako se potrefi kvar ....unaprijed zahvalan.

ODGOVOR:

Kada se treba otkloniti kvar na vozilu onda se to ne radi po metodi slučajnog pogađanja nego se to radi smišljeno na način da se obavi kompletna dijagnostika motora . Dijagnostika treba obuhvatiti slijedeće ispitivanja : provjera mehaničkog stanja motora ( faza, kompresija, propuštanje na usinom kolektoru, začepljenje na usinim kanalim aglave motora ) , provjera elektronskog sustava ubrizgavanja goriva ( svi senzori motora, mjerač mase zraka, lambda sonda, zaklopka snge, tlak goriva, injektori, regulator tlak agoriva, filteri ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( probijenje visokog napona, bobina, kablovi, električna instalacija motora , ECU centrala motora ) . Kada se obavi ispitivanje svih dijelova koje sam naveo tada sigurno možete znati što je neispravno i cijenu popravka ) .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,4 i. - POVEČAVA GAS SAM OD SEBE ?

Datum objave: 22.07.2013 10:00:14
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meic zanima me odgovara li aktuator minimuma sa ford escorta 1.4 1997 god na ford escort 1.6 16v 1998.god.? Naime moj automobil povecava gas sam od sebe do 3 000 obrtaja u leru a u voznji isti slucaj, sam dodaje gas! Pokusao sam sa zamjenom aktuatora minimuma sa 1.4 na 1.6 16v i tada okretaje zadrzava na 1800 sto je jos uvijek previse...sto mi savjetujete? Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Najbolji savjet koji mogu dati je da Vaše vozilo pregleda stručnjak i da točno kaže koje su neispravnosti . Ispitati treba slijedeće: senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor položaja zaklopke snge, propuštanje na usinom kolektoru, regulator tlaka goriva, električnu instalaciju motora, EVAP ventil rezervoara, ECU centralu, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDDI - IZGUBI SNAGU I UGASI SE ?

Datum objave: 20.06.2013 13:20:52
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, moj problem je sledci: Posedujem ford mondeo TDDI od 115 konja 2001-vo godiste sa trenutno predjenih 250000 km, auto je dobar, ne trosi ulje, normalna potrosnja goriva i normalna snaga i ubrzanje, medjutim prosle nedelje u toku voznje auto je jednostavno poceo da se "gusi" kao da nedostaje goriva u sistemu, iz auspuha je izlazio beli dim, pa malo crnog i opet beli, da bi se posle kilometra ili dva potpuno ugasio i bilo nemoguce ga ponovo zavesti. Nakon, 4-5 sati kada se motor potpuno ohladio od se sasvim normano zaveo i normalno radio i vozio nekih 10-15 km, dok se nije ugrejao da bi se sve ponovio i on prestao sa radom. U obliznjem servisu u Moskvi, nakon pregleda (auto je i tamo sutradan normalno radio), sumnjali su na gorivo i na pumpu u rezervoaru za gorivo. Auto sam podigao iz servisa, vozio bez problema nekih 50-tak kilometara da bi se sve ponovilo i motor se "gusio", iz auspuha je izlazio beli dim i los miris, i nekako sam ne prelazeci 1200 obrtaja u minuti stigao do parkinga. Ujutru se normalno zaveo ! Unapred zahvalan ukoliko mi mozete pomoci savetom !

ODGOVOR:

Omogućite servisu da ima dovoljno vremena da detaljno napravi dijagnostiku i da nakon otklanjanja kvara napravi dugačku probnu vožnju . Moguće neispravnosti su ; senzor radilice, električna instalacija motora, senzor pedale gasa, regulator količine goriva, senzor temperature goriva, nečist rezervoar, zrak u sustavu goriva, visokotlačna pumpa, EGR ventil, dize, pojedini senzori motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh