Danas je: 31.08.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FORD FOCUS 1,6 i. 16V - MEHANIČAR NEZNA ŠTA JE ?

Datum objave: 17.07.2015 17:00:02
Slika
PITANJE:

Postovani,imam Focusa 2003 1.6 74 kw,auto nepali ventilator kad se motor zagrije,vozio sam ga mehanicaru on kaze da je termoprekidac u pitanju ali ga nakon dva sata trazenja nije uspio naci,zatim me uputio elektricaru koji je takoder rekao isto ali ni on nemoze naci termoprekidac,na instrument tabli svjetli zuta lampica od motora,kompjuter javlja katalizator i gresku nivoa goriva,kako popraviti te kvarove i jeli ih moguce popraviti,jeli greska u samom kompjuteru? Takoder auto ponekad cuka bez obzira na zagrijanost motora iako su promjenjene svjecice i kablovi,auto ima 270000 km,koliko taj auto moze preci,na njemu je jos sve tvornicki osim zupcastog koji je mjenjan na 190000 prvi puta,oprostite na puno pitanja ali nitko nezna tocne odgovore,lijep pozdrav

ODGOVOR:

Vaše vozilo nema termoprekidač . Sustav ventilatora radi pomoću senzora za temperaturu motora i pomoću ECU centrale ( ECU centrala aktivira relej a relej uključuje motor ventilatora ). Servisi u kojima ste bili nisu dovoljno stručni da defektiraju kvar/kvarove. Sve ostale greške koje ste naveli mogu se otkriti na način da se napravi kompletna dijagnostika motora . Ako dođete ( najavljeno ) do nas mi možemo sve to odraditi .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - ŠALTANJE

Datum objave: 22.05.2015 22:31:56
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam ford fiestu st , 2008god, 110kw.. Model radjen do 2008. Nedavno je stavljena druga getriba sa 80 000km i izbacuje iz druge brzine. Ulazi u drugu brzinu i iz prve i iz trece bez problema i bez krcenja, no nakon kratkog vremena na malom gasu izbaci iz brzine. Moje pitanje je na koji se nacin stelaju sajle od saltanja.? Unaprijed hvala.. Lp

ODGOVOR:

Uzrok izbacivanja iz brzine nisu sajle nego istrošenje u mjenjaču . Ako se sajle mogu podešavati onda se to radi na njihovom kraju koji je spojen na sam mjenjač .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,3 i. - MOTOR SE GASI NA LERU ?

Datum objave: 21.05.2015 00:01:33
Slika
PITANJE:

Poštovani, prelažem da se na Vašoj web stranici uvede još jedna tražilica prema vrsti kvara, odnosno pretraživanje bilo koje riječi iz rubrike besplatni savjeti. Posjedujem Ford Fiestu 1.3 Flight 1998. godine i imam 2 pitanja: 1. Kada se motor zagrije nakon pređenih odprilike 10 km ( ljeti i manje) i kada se ide na stajanje automobila u leru ( npr. kod čekanja i skretanja na glavnu cestu) istovremeno pritisnem kvačilo i kočnicu i tada dolazi do gašenja motora. Nakon toga motor upalim i daljnje kretanje je normalno. 2. Kako se mijenja svjetiljka (žarulja za kratko i dugo svjetlo ) na prednjoj strani. Dali treba skidati staklo prednjeg fara ili se žarulja mijenja sa unutarnje strane, ispod haube. Naime , kutija desnog prednjeg fara prekrivena je sa unutrašnje strane crijevom za dovod zraka motora. Sa pštovanjem !

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, zaklopka snage, senzor položaja zaklopke snage, motorić minimuma, brtva usisnog kolektora, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, EVAP ventil rezervoara, senzor radilice, prekid iskre na svjećicama, ostali netipični uzroci . Najprije napravite dijagnostiku kvara a tek onda obavite potreban popravak . Žarulja se mijenja sa stražnje strane fara , oslobodite prostor za pristup žarulji .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6i. 16V - IMAM JEDNO PITANJE ?

Datum objave: 23.04.2015 19:55:52
Slika
PITANJE:

Poštovanje, imam jedno pitanje možete li mi reći je li pouzdan auto ford focus 2008-2009god motor 1.6 74kw benzinac? i koje su mu glavne mane? puno hvala.

ODGOVOR:

Motor i vozilo su vrlo kvalitetni . Međutim pouzdanost je nešto drugo. Ako u vozilo natočite nečisto gorivo vozilo će stati nakon nekoliko kilometara . Isto tako će se nešto dogoditi ako ga loše i nekvalitetno servisirate .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - GRIJANJE/HLAĐENJE

Datum objave: 08.04.2015 15:31:51
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Ford Fiestu 1.4TDCI, godina proizvodnje 2012. Prije nekoliko dana pojavio se problem sa grijanjem / hlađenjem kabine vozila. Radilo je samo grijanje, bez obzira na položaj potenciometra hladno- toplo , odnosno plavo -crveno.Nakon nekog vremena dogodila se obratna situacija, radi samo hlađenje bez obzira na položaj gumba plavo- crveno i takva je situacija i dalje. Čini mi se da ispod armature nalazi bužir sa sajlom kojom se, pretpostavljam, daje komanda za grijanje(/hlađenje kabine. Potenciometar se inače okreće iz plavog područja u crveno i obratno, čini mi se normalno, bez zapinjanja. Jasno, ne mogu vidjeti što se događa unutar armature. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Ako se niste nikada bavili time, bolje da to prepustite stručnjaku, jer može nastati oštećenje. Moguće neispravnosti su:komande grijača (grijanje/hlađenje),ventil grijača,aktuatori grijača. U našem servisu možemo to defektirati i otkloniti kvar.  

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,3 - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 29.03.2015 22:37:04
Slika
PITANJE:

Bog, radi se o escortu 1.3 benzin iz 97 god. Kada dam kontakt upali mi se ventilator hladnjaka i ako tada dok ventilator radi pokušam upaliti mašinu ona nemirno radi teško prima gas i na kraju se ugasi.zatim ponovno dam kontakt ventilator opet radi i nakon 20-30 sekundi se ugasi sam od sebe. Kada se ugasi čuje se jedan "klik" poput onog klika od kompjuterskog miša.(možda relejni klik).Nakon što se ventilator sam ugasi mašina pali bez problema i radi normalno. Imam nekog mehaničarskog iskustva i meni se ovo čini kao da termo prekidač nije ispravan ,međutim nisam ga uspio pronaći na hladnjaku. Dali ste imali ovakvu grešku i možete li mi pomoći. Lijep pozdrav....

ODGOVOR:

Na hladnjaku nema termoprekidača,sustav radi preko senzora temperature motora. Isti se obično nalazi na glavi motora. Ispitajte navedeni senzor,električnu instalaciju motora,ploču sa osiguračima i pojedine senzore motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1.8 i - PREVISOKI NAPON

Datum objave: 09.03.2015 16:16:09
Slika
PITANJE:

Nakon što je autoelektričar ustanovio na ford focusu 1,8 benzin 2002 godina da regulator napona prefilava akomulator ubrzo sam ga zamjenio..No prilikom vožnje sa takvim neispravnim reglerom (trajalo je nekoliko dana)auto je znao više puta se ugasiti i svijetliti crvena lampica od akomulatora..Sada nakon što je regler zamjenjen ponekad se pošto motor zadrhti upali crvena lampica ali se ne gasi,,Da li se to dešava zbog toga jer je kompjuter "upamtio" kvar Ako da kako se poništi ta greška ili kako se resitira ili je posrijedi nešto drugo..

ODGOVOR:

Ako motor zadrhti onda je prisutan kvar,samo brisanje neče popraviti situaciju,treba napraviti kompletnu dijagnostiku da se vidi što je stradalo zbog prevelikog napona,u nekim slučajevima strada ECU računalo.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 i. 16V -TEŠKO PALI

Datum objave: 25.02.2015 15:46:23
Slika
PITANJE:

Imam Ford Eskort 6 1.6 16v Tesko pali, tek iz 5-6 verglanja, i kada upali moram mu drzati mali gas inace se gasi, tako neko vreme dok spusti sauh... Kad zagreje onda drzi ler gas visoko, iznad 1500 obrtaja retko kada se desava da padne na 900, ali bas retko, motor je dobar, mirno radi skoro da se necuje... Na pun gas trokira, ne prima lepo... Unapred hvala na pomoci!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu moguče neispravnosti su:pritisak goriva(pumpa za gorivo,regulator pritiska,filter goriva),senzor pološaja radilice,senzor položaja bregaste,senzor temperature motora,senzor protoka zraka,ventil za kontrolu zraka u praznom hodu,injektori,električna instalacija,ECU računalo motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 i. 16V - POVREMENO LUPKANJE ?

Datum objave: 31.12.2014 11:34:21
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meiću, vlasnik sam Ford Focusa 1.4 duratec iz 2006.g. Auto ima 80000 km. prije otprilike 10000 km počelo se čuti lupkanje u motoru. Lupkanja ponekad nema, nije uvijek istog intenziteta i nije važno da li je motor hladan ili topao. Nakon pregleda u ovlaštenom servisu rekli su mi da je na dva ventila zazor veći od dopuštenog te da je potrebno staviti deblje pločice ispod podizača.Isto tako su mi rekli da njihovu točnu debljinu mogu ustanoviti nakon skidanja glave motora. Nakon toga se dijelovi naručuju iz Njemačke. Popravak bi moglo potrajati 7-10 dana što je za mene neprihvatljivo. Drugi je mehaničar izmjerio zazore ventila te je ustanovio da su odstupanja minimalna( u granicama normale). On sumnja da je došlo do začepljenja kanala i predlaže ulijevanje aditiva za čišćenje motora i izmjenu ulja. Molim Vas Vaše mišljenje o tome kako si ne bih stvarao nepotrebne troškove. Nadam se da ćete pronaći vremena da mi odgovorite i unaprijed vam zahvaljujem. Želim Vam sve najbolje u 2015. godini. Tihomir Štefulj

ODGOVOR:

Za zamijeniti podizač ili podizače ventila nije potrebno skidati glavu motora nego samo bregastu osovinu . Ako je odstupanje od propisane zračnosti minimalno , tada ne treba ništa poduzimeti . Osnovni zadatak servisa je da nakon pregleda Vašega vozila točno defektira uzrok lupanja, da predloži rješenje i da uz Vašu suglasnost otkloni spomenuto lupanje . Pojedina rješenja Vaših automehaničara ne bih komentirao jer nisam imao mogućnost pregledati Vaše vozilo .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 i. 16V - ZAŠTO TROŠI ULJE ?

Datum objave: 23.10.2014 12:12:52
Slika
PITANJE:

Imam Ford Focus 1.6 16v zetec 195000 presao . radio sam mu veliki servis i ravnjanje glave sa novim ventilima pre 20 dana . pre toga je slabo vukao i neki ventili su bili losi sve smo to namestili. ali od toga trosi previse ulja. Sipam mu polusinteticu castrol 10/40 . za 1000 km potrosio je 1,5 mozda i vise ulja. Da li bi trebao da menjam ulje da sipam full sintetiku ili nekog drugog proizvodjaca. znaci motor je suv skroz. Da li mozda nesto nije nastelovano . jer pre toga je trosio na 10000 mozda 5,6 deci. Pomagajte. Ja mislim da je to previse odjednom.Zamenio sam mu od svecica do svih semeringa i velikog servisa.

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje samo na dva načina i to kroz vodilice ventila i kroz klipne prstenove ( karike ) . Ako su vodilice ventila dobre , ako su ugrađene nove brtve na vodilice ventila, ako je glava motora uređena i ugrađena po pravilima struke , onda kao jedini uzrok ostaju klipni prstenovi ( karike ) .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS C-MAX 2,0 TDCI - LOŠE RADI U LERU KADA JE HLADAN ?

Datum objave: 24.09.2014 19:12:49
Slika
PITANJE:

Poštovani Evo svaki put kad u google ukucam nešto vezano za moje vozilo ponudi mi vašu stranicu pa sam odlučio kontaktirati vas ovim putem. Kupio sam pred dva mjeseca rabljeni Ford Focus C-Max 2005, 2.0 TDCi 100kW, auto ima prijeđenih 115000 km i nemam razloga sumnjati u to. Napravio sam veliki servis. Auto je kod prvog jutarnjeg paljenja dosta nemiran, trza u leru, a kad se zgrije je sve ok. Gašenje je isto dosta nemirno. Na radnoj temperaturi se super ponaša i performanse su mu odlične. U dva navrata je baš jako zadimilo svjetliji dim kod jutarnjeg paljenja uz dosta vibracija i prestalo čim se krene u vožnju. God naglog davanja gasa u 1. i 2. brzini na 1500 o/min lagano "štucne" i normalno nastavi. EGR je očišćen, stanje bez promjena, ne javlja nikakve greške! Malo sam se raspisao, ali sve u svrhu što boljeg vašeg uvida u situaciju. Unaprijed vam zahvaljujem Pozdrav Bojan

ODGOVOR:

Sve neispravnosti u vezi Vašeg vozila mogu se otkriti neposrednim uvidom i pojedinačnim ispitivanjem pojedinih dijelova i sklopova . Svaki bolji servis bi trebao imati za tu svrhu dobro osposobljenog stručnjaka koji može uz pomoć servisne logistike otkriti i ovakve kvarove . Ovom prilikom ću navesti što sve treba ispitati : prisutnost zraka u gorivu, količinu goriva na pojedinim dizama, tlakove kompresije, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, senzor radilice, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, pad napona u pojedinim električnim vodovima, ulazni napon od ECU centrala do diza, ECU centralu .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 i. 16V - VELIKA POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 24.09.2014 10:55:29
Slika
PITANJE:

Dobar dan! Imam pitanje u vezi svog ford escorta 1.6. 16V. efi 1992. ugradili smo novu lambda sondu ali mu je potrosnja goriva i dalje velika. bili smo u servisu na dijagnostici no majstor nam je rekao da auto nemoze spojiti na kompjuter. zanima me sta napraviti unaprijed hvala

ODGOVOR:

Ako se ne može spojiti dijagnostički kompjutor , onda se radi pojedinačno ispitivanje pojedinih dijelova i sklopova . Opčenito se ispituje : mehaničko stanje motora, kompresija, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav za upravljanje motorom . Kada se obavi spomenuto ispitivanje točno se može znati koje su neispravnosti i zašto motor ima veliku potrošnju goriva. Na žalost ovakvo ispitivanje nije poznato mnogim djelatnicima autostruke .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1.8 TDCI - MOTOR SE GASI

Datum objave: 02.09.2014 18:26:45
Slika
PITANJE:

Ford Focus 1.8 Tdci 2009. nakon paljenja i 10-ak sekundi rada u leru se ugasi, nakon toga upali nakon vise uzastopnih verglanja, a primjetio sam da lakse upali ako drzim papucicu gasa do poda...događa se povremeno kada je motor zagrijan..indikacije na instumentima nema, ni na dijagnostici. Pozdrav i hvala unaprijed Danijel

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su: zrak u sustavu goriva, filter goriva, nečiste dize, pad napona na senzoru radilice.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,6 i. 16V - UGASIO SE U VOŽNJI ?

Datum objave: 23.08.2014 18:42:20
Slika
PITANJE:

postovani svako malo citam vase savjete iako sam laik za aute,ali imam jedan problem imam ford mondeo 1998 mk2 1.6,16v sa dirkt plinom ali mi se jucer auto ugasio u voznji i culo se kao da je pukla neka zica (pling)otada auto nije mogao zaverglati uopce nema znaka da bi verglao iako ima kontakt dosli iz haka i nasli da mu svaki put izgori osigurac od 20amp.sad sam neznam sto bi mu moglo biti jedni kazu anlaser drugi neka centrala ili da je negdje ziva pala na lim pa ima ktatki spoj isto tako kao da se malo uljenio i pronasao sam da na prvom cil.kad izvuces kabel ne promjeni zvuk a na bobini baca iskru molim Vas za savjet unaprijed hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; električna instalacija, ploča s osiguračima i relejima, automat elektropokretača . Motor ima slabo ubrzanje jer ne radi ( ili slabo radi ) jedan cilindar . Uzroci : svjećica, kabel, bobina, injektor, ventili . Najjeftinij ćete proći ako u uglednom servisu najprije napravite dijagnostiku . Nakon toga ćete znati i kolika je cijena popravka .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 Ti-VCT - AUTO NEĆE DA DRŽI U PRVOJ BRZINI ???

Datum objave: 07.02.2014 09:29:06
Slika
PITANJE:

Poštovani, Parkirao na manjoj uzbrdici cca 2-3% , auto nece da drzi u prvoj brzini bez rucne, krene svake 2-3sec, radi se o focusu 1.6Ti VCT 85kw iz 2005. Siguran sam da sam prije ostavljao na vecim nagibima samo u brzini. U vuci i radu motora nema nikakvih problema, auto se savrseno ponasa a tako i zvuk motora uredan! mir i dobro, Haris

ODGOVOR:

Nije mi jasno što želite provjeriti ili dokazati na taj način . Ako želite provjeriti tlakove kompresije motora , za to postoje znatno egzaktnije i točnije metode . Potrebno je samo skinuti svjećice i izmjeriti kompresiju . Ako želite ispitati stanje spojke ( kuplung ) , tada se to radi na bolji način a to je na probnoj vožnji .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,25 i. 16V - TROŠI 10 LITARA ?

Datum objave: 29.01.2014 10:40:07
Slika
PITANJE:

Imam fiestu 96g. 1,25 zetec. Auto troši 10 litara i ispod ne ide,a minimum je konstantno na 900 rpm. Da li je minimum prevelik i sta napraviti da se ta potrosnja normalizira? Hvala. Neven Kovač

ODGOVOR:

Broj okretaja motora je dobar . Uzrok velike potrošnje goriva možete saznati kada obavite kompletnu dijagnostiku motora . Mehanički sustav motora, sustav elektronske dobave goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustva za upravljanje motorom . Najčešće neispravnosti su ; kompresija motora, propuštanje na ventilima, začepljenje usinih kanala, pojedini senzori motora, lambda sonda , mjerač mase zraka, filteri, injektori, loša iskr ana svjećicama, termostat, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 i. 16V - POVEČANA KOLIČINA HC ?

Datum objave: 27.01.2014 07:23:06
Slika
PITANJE:

Ford Focus 1,4 16v 1999g.benzinac, prošao 230000km. Prilikom nedavnog tehničkog pregleda auto je imao problema sa prolaskom na Eko-testu. Prošao je tek iz trečeg pokušaja nakon dužeg "turiranja" motora od strane kontrolora. Također, več zadnja tri tehnička pregleda u Eko-testu je pisalo da je povečana stavka "HC". Zanima me što ta stavka znači i ima li utjecaja na otežani prolaz na eko-testu. Inače auto radi dobro, ima malo povečanu potrošnju ulja(što nije čudno s obzirom na prijeđenu kilometražu) i zadnje vrijeme sam primjetio da malo slabije vuče(osobito kad je pun). Kontrolor na tehničkom mi je rekao da bi se moglo raditi o problemu s katalizatorom(več je mijenjan i gore je zamjenski). Molim savjet majstore i unaprijed hvala

ODGOVOR:

Povećanu količinu ugljikovodika ( HC ) mogu izazvati nekoliko faktora a to su ; povećana količina ulja koja kroz vodilice ventila i kroz odušak od ulja ulazi u komoru za izgarane , loši injektori, nečist filter zraka, neispravan regulator tlaka goriva, predugačko vrijeme ubrizgavanja goriva, EVAP ventil rezervoara, loše izgaranje u motoru . Zbog toga je najbolje točno ispitati sve ovo  što sam spomenuo i tada se može obaviti potreban popravak ili zamjena nekih dotrajalih dijelova .

na vrh Povratak na vrh

FORD SCORPIO 2,3 i. - DIŽE NIVO ULJA I DIMI ?

Datum objave: 14.01.2014 17:29:32
Slika
PITANJE:

imam problem sa Ford scorpio 2.3 ghia imam nemiran rad na leru, obrtaji variraju....kad krecem zagusi se, moram polako dodavati gas, skroz njezno da bi ga primio,,,,kad podigne obrtaje ide solidno, ali svejedno moram gas njezno dodavati, inace trokira. i dize mi nivo ulja i dimi. zanima me jos kod elektro dizni ( injektora) dali ubrizgavaju sva 4 od jednom, ili svaki pojedinacno za svaki celindar...

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba rješavati mehaničko stanje motora jer ste rekli da se vidi plavi dim na auspuhu . To bi značilo da radite zahvat na motoru a to je uređenje glave motora, uređenje bloka motora ( cilindri , klipovi ) . Kada se obavi uređenje mehanike motora može se po potrebi krenuti dalje a to je dijagnostika i radovi na sustavu ubrizgavanja goriva ( injektori, regulator tlaka goriva, pojedini senzori motora, električna instalacija, ostalo po potrebi ) . Injektore otvara kompjutor motora i to jednog po jednog po redoslijedu paljenja .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,8 TD - KADA GA PALIM KAO DA NEMA GORIVA ?

Datum objave: 22.12.2013 22:01:50
Slika
PITANJE:

ford escort 18 td ujutro tesko pali novi grijaci i akumulator kad ga palim vergla ko da nema goriva i kad upali pali na zub nakon par sati isto opet vergla a danas sam otkrio da na filteru goriva ima nafte ko da curi ijako je nov promjenjen dali je u tome uzorak ili nesta drugo moze kakav savjet hvala

ODGOVOR:

Uz pretpostavku da su potpuno ispravni akumulator, elektropokretač, grijači , navesti ću ostale moguće uzroke . Provjerite slijedeće : relej grijača ( da li stvarno rade grijači ) , prisutnost zraka u gorivu ( ne smije ga biti ) , sve cijevi dovoda goriva, dize, visokotlačnu pumpu, mehaničko stanje motora ( tlakovi kompresije moraju biti veći od 26 bara ) .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,6 i. 16V - PADAJU OKRETAJI I GASI SE ?

Datum objave: 22.12.2013 21:34:28
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, posjedujem Ford Mondeo 1.6i 16v, 66kW, 1993.godina. Problem koji se javlja već duže vrijeme je taj da motor kod hladnog starta radi dosta nemirno, te mu je ponekad potrebno i 1-2 minute da se okretaji stabiliziraju. Ponekad mu okretaji padnu toliko da se ugasi. Motor ima zvuk kao da mu ne rade svi cilindri. Svijećice sam promijenio nedavno. Moram također napomenuti i da se to ne događa svaki puta. U ljetnim mjesecima je dosta rijetko, a u zimskim često. Što bi po Vašem mišljenju mogao biti problem?

ODGOVOR:

Ispitivanje treba započeti po logičnom redosliedu i to ; mehanički sustav motora ( faza motora, kompresija, propuštanje na usisnom koleketoru ) , svi senzori motora ( ECT, MAP, IAT , TPS, RPM, CKP ) , EVAp ventil rezervoara, aktuator minimuma, zaklopka snage, tlak goriva, injektori, regulator tlaka goriva, sustav paljenja ( svjećice, kablovi, bobina, ulazni napon u bobinu ) .

na vrh Povratak na vrh