Danas je: 10.02.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FORD FOCUS 1,6 TDCI - VELIKA POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 14.01.2016 11:21:27
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Focus MK2 1.6tdci 80KW. Auto puno troši, do 9 litara. Na autu je mjenjana turbina i to dva puta, navodno je kod prve zamjene bila velika zračnost medu lopaticama usisa i nije doro postavljen wesgate ventil. Nakon ponovne zamjene turbine u drugom servisu stvar je ista. U međuvremenu zbog raznih sumnji promjenjen je Maf senzor, grijači, skinut dpf filter, Čišćena kompletna usisna grana, mijenjan kompletan ECU, provjeravane dizne. senzor tlaka goriva provjeravan i uredan. Vakum regulator provjeravan uredan.Bio u par ovlaštenih servisa na dijagnostici sve uredno ali potrošnja za ovo vozilo je prevelika. Nemam ideje što još napraviti.

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu napravili ste gotovo sve što ste smatrali za potrebno u cilju smanjenja potrošnje goriva . Međutim to ipak nije dovoljno jer niste postigli rezultat . Ni jednom riječju niste spomenuli ni druge MOGUČE faktore utjecaja . Nabrojiti ću koji su to ostali faktori utjecaja i što bi sve trebalo ispitati : mehaničko stanje motora, faza motora, tlakovi kompresije, propuštanje na ventilima, ispravnost bregaste osovine, suženje usisnih kanala, količina zraka i tlak zraka koji ulazi u motor, tlak turbine, stanje ležajeva radilice (povećani otpor rotacije), količina goriva na dizama ( predubrizgavanje, glavno ubrizgavanje ) , padovi napona u pojedinim električnim vodovima i na konektorima pojedinih senzora . Uz ovo treba još spomenuti i neke stvari nevezano za motor a to su : dimenzije i tlak u gumama, moguće blokiranje neke od kočnica, povečani otpor transmisije ( mjenjač, diferencijal, pogonske osovine ) , nestručne modifikacije na ispušnom sustavu . Način vožnje, stil vožnje, nepotreban teret u vozilu, svakodnevne relacije vožnje ( gusti promet i vožnja s čestim stajanjem ) ne bih spominjao .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 i. 16V - EMULZIJA ?

Datum objave: 02.01.2016 17:55:46
Slika
PITANJE:

poštovani prije neki dan sam mjenjao kablove svjećica na ford fokusu 1.4 16v iz 1999 god i primjetio sam masnoću na stranici plastičnog drzača zračnog filtera. otvorio sam filter i na mjestu gdje ulazo odušak ugledao emulziju.sve sam očistio čak mi cijev koja dpaja odušak iz motora do filtera.molim vas možete li mi odgovoriti što se dešava kad se skuplja emulzija.ulja troši vrlo malo a tekućine za hlađenje ni malo pa me čudi odakle ta nečistoća.unapred hvala

ODGOVOR:

Emulzija koju ste primjetili nastaje od vodene pare koja se kondenzira u motornom ulju . Kada je motorno ulje vruće nakon gašenja motora motorno ulje navlači vlagu iz zraka i tako nastaje kondenzat . sama emulzija nastaje kada motor ne postigne radnu temperaturu . Najčešći uzrok je neispravan termostat ili kratke relacije na kojima motor ne može postići radnu temperaturu .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 i. 16V - NEMIRNO RADI NA LERU ?

Datum objave: 15.12.2015 10:21:03
Slika
PITANJE:

poštovani Imam problem na Ford Fokusu 2003. 16. 16v 74kw, benzin +LPG, nemirno radi u ler gasu, naglo ga diže i spušta kod zaustavljanja na raskrižju, a često se i motor ugasi kad se stisne kvačilo i pusti gas da bi auto zaustavio, zamjenjen motorič ler gasa,svječice orginal fordove, kablovi, bobina,kompresija 16, senzor temperature jer je naglo dizao temperaturu i opet isto naglo spuštao. i da na hladno teško pali, i osjeti se miris mješavine benzina i ispušnih plinova kod palenja u kabini. unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Pokušati ću Vam objasniti što bi sve trebalo pregledati ( ispitati ) i što bi mogao biti uzrok nemirnog rada motora . Ispituje se : propuštanje na usisnom kolektoru, senzor tlaka zraka, senzor temperature usisanog zraka, senzor temperature motora, električna instalacija od motora do ECU centrale, EGR ventil, tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori ( često znaju biti nečisti ) , senzor radilice, senzor položaja zaklopke snage, pojedine konektore na senzorima motora ( mogući pad napona radi lošeg kontakta ) , kvaliteta iskre na svjećicama, ulazni napon u bobinu . Na kraju po potrebi ispituje se i ECU centrala motora . Nakon što se sve navedeno stručno ispita uspijeh ne bi trebao izostati .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - KOJE ULJE ?

Datum objave: 24.11.2015 17:28:21
Slika
PITANJE:

Postovani! Javljam se iz Njemacke.Nedavno sam kupio Ford Mondeo 2009.godiste,2.0 TDCi, presao 200 000, pa me zanima koje bi ulje(viskozitet i proizvodjac) bilo preporucljivo sipati u njega jer cuo sam da odabir pravog ulja moze produziti vijek turboloadera i neznam kako se na Hrvatskom kaze-Russpartikelfiltera, te na sta trebam obratiti paznju da mi turboloader i russpartikelfilter duze traju. Takodjer, u oglasu za auto je pisalo da trosi 4,6 litara, a ja nisam uspio voziti ispod 6,5 litara, pa me zanima dali je oglas pretjeran bio, ili ima nesto na sto trebam obratiti paznju u voznji. Hvala i lijep pozdrav!

ODGOVOR:

Odgovarajuće ulje za motor je 5W30 , oznaka WSS-M2C913-C . Ovo ulje je najbolja zaštita za motor, turbinu i DPF filter ( Russpartikelfilter ) . Potrošnja goriva od 4,6 litara nije realna . Potrošnja od 6,5 l/100km je u redu .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - TRZA U VOŽNJI ?

Datum objave: 22.11.2015 20:46:50
Slika
PITANJE:

Posjedujem Ford focus, 2003.g., 1.8 tdci, 85 kw. UJUTRO DOK JE HLADAN, TRZA U VOŽNJI OKO 2, M KILOMETRA I ČIM SE KAZALJKA OD TEMPERATURE POMAKNE ZA MALO, PRESTANE TRZATI I VOZI NORMALNO. kAD JE POD RADNOM TEMPERETUROM VOZI BEZ IKAKVOG TRZANJA I IDE SAVRŠENO. nije mi jasno to jutarnje trzanje, u prvih nekoliko minuta vožnje...hvala.

ODGOVOR:

Normalno je da Vam nije poznat uzrok trzanja jer se Vi ne bavite automobilskom tehnikom . Točan uzrok se može znati nakon stručnog pregleda Vašega vozila .Moguće neispravnosti su ; prisutnost zraka u gorivu, diza, regulator tlaka goriva, EGR ventil, senzor radilice, električna instalacija motora, visokotlčana pumpa, niski tlak kompresije na jednom od cilindara .

na vrh Povratak na vrh

FORD TRANSIT 2,0 TDCI - LUPANJE IZ MOTORA ?

Datum objave: 15.11.2015 10:50:27
Slika
PITANJE:

postovani vidim da pruzate dobre smjernice u otklonu ili pronalasku kvarova pa bih zelio vasu strucnu pomoc. imam problem sa ford transitom 2.0tdci motorm.motor je davao cudne zvukove i otisao sam kod svog majstora koji mi je nakon ispitivanja rekao da je problem u plivajucem zamajcu.posto je relativno bio skup u trgovini nastavio sam voziti i napravio veliki problem. naime nakon 6-10 000km motor je prolupao.majstor je skinuo karter i pronasao dio aksijalnog lezaja.rekao mi je da je se na vrijeme moglo sprijeciti da sam odmah promjenio zamajac.ovako je zamajac tukao i stvorio navodno problem.da li se to moglo izbjeci i po vama sta mi je najpametnije uraditi.takodjer mi je rekao da ni slucajno ne smjem stavljati stari ili zamjenski zamajc.unaprijed hvala

ODGOVOR:

Kada se pojave bilo kakvi kvarovi na vozilu a naročiti kada nastene neko lupanje ili kada motor promijeni zvuk , to treba odmah riješavati jer se u protivnom dogaađaju još veća i skuplja oštećenjaa . Zamašnjak je skup ali je puno skuplje ovo što se sada dogodilo . Najskuplje je ugrađivati neodgovarajuće i nekvalitetne dijelove . Najkvalitetnije rješenje je da se zamijeni ili zamijene neispravni ležajevi radilice . Ako je radilica oštećena treba je obraditi . Naravno da treba ugraditi nakvaliteniji i najbolji zamašnjak a po potrebi i set spojke. Tako se to radi po pravilima struke . Svako drugo rješenje i improvizacije su daleko skuplje .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 TDCI - CRNI DIM ?

Datum objave: 09.11.2015 18:35:32
Slika
PITANJE:

poštovani, imam Ford Focus 1,6 TDCI 2005. g. 80 kw (110 ks) navodno prijeđenih 150 000 km. napominjem navodno, jer je vozilo iz uvoza.. prilikom vožnje po auto - cesti kod brzine 160 km/h upalila mi se lampica "greška u motoru" (crveni uslkičnik poput ručne kočnice) napominjem da mi auto ne troši ulje, ne "puše" na mjerač od ulja na radnoj temperaturi, lijepo vuče i radi ravnomjerno, no primjetio sam da prilikom dodavanja gasa (npr preticanja) prilično dimi na auspuh crni dim, te da je malo povećana potrošnja goriva, čak 6,5 do 7 l/ 100 km. s poštovanjem

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu najprije treba napraviti dijagnostiku i točno defektirati kvar , nakon toga se može točno znati koje su neispravnosti i cijena popravka . Nabrojiti ću MOGUĆE neispravnosti po logičnom redoslijedu ; filter zraka, začepljenje na usisnoj grani, začepljenje auspuha, EGR ventil, mjerač mase zraka, dize, Wastegate regulacioni ventil turbine, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, tlačne cijevi turbine, niski tlak turbine, senzor temperature motora, senzor pedale gasa, visokotlačna pumpa, ECU centrala, mehaničko stanje motora . Kod nas često radimo dijagnostike na dizel i benzinskim motorima , nakon toga možemo reči koliki su troškovi popravka .

na vrh Povratak na vrh

FORD C-MAX 1,6 TDCI - ČUDAN ZVUK ?

Datum objave: 11.10.2015 13:04:42
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam dva problema na Fordu C-Max 1.6 tdci 2010, g sa 95tkm: 1. zvuk rulanja remenice većinom se čuje na toplom motoru, Remen, rolice i natezač na alternatoru kao i on sam su pregledani i promijenjeni. Zvuk je ostao. Promijenjen je i antifriz jer se došlo do zaključka da je uzrok vodena pumpa ali ona se mijenja na 200tkm u setu sa zupčastim remenom, ugl. malo je stanje bolje ali čuje se. Na ovom linku je taj isti zvuk: https://www.youtube.com/watch?v=aJ7RkT5wlc0 2. Nakon tih radova primjećeno je da auto teže pali (samo na hladno) a od jučer je problem kuckanje u vrhu motora, nema veze sa prijenosom , samo pri dodavanju gasa ubrzava odnosno usporava takt. Molim za mišljenje, hvala unaprijed

ODGOVOR:

Navedeni zvuk koji ste opisali mogu stvarati pojedini dijelovi na motoruu i u motoru koji su u rotacionom gibanju . To MOGU biti : popjedini ležajevi, razvodni mehanizam, bregasta osovina, ispušni sustav, usisni kolektor, ostali netipični uzroci ( koji se mogu otkriti samo neposrednim uvidom na vozilu ) . Sada ću navesti sve moguće uzroke otežanog paljkenja a to su : akumulator, elektropokretač, faza motora, senzor temperature motora, senzor temperatuire zraka, EGR ventil, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, dobavna pumpa, dize, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, niski tlakovi kompresije, ECU centrala . U svakom slučaju najprije treba obaviti pojedinačno ispitivanje navednih dijelova i jednoznačno defektirati kvar .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 i. 16V - MEHANIČAR NEZNA ŠTA JE ?

Datum objave: 17.07.2015 17:00:02
Slika
PITANJE:

Postovani,imam Focusa 2003 1.6 74 kw,auto nepali ventilator kad se motor zagrije,vozio sam ga mehanicaru on kaze da je termoprekidac u pitanju ali ga nakon dva sata trazenja nije uspio naci,zatim me uputio elektricaru koji je takoder rekao isto ali ni on nemoze naci termoprekidac,na instrument tabli svjetli zuta lampica od motora,kompjuter javlja katalizator i gresku nivoa goriva,kako popraviti te kvarove i jeli ih moguce popraviti,jeli greska u samom kompjuteru? Takoder auto ponekad cuka bez obzira na zagrijanost motora iako su promjenjene svjecice i kablovi,auto ima 270000 km,koliko taj auto moze preci,na njemu je jos sve tvornicki osim zupcastog koji je mjenjan na 190000 prvi puta,oprostite na puno pitanja ali nitko nezna tocne odgovore,lijep pozdrav

ODGOVOR:

Vaše vozilo nema termoprekidač . Sustav ventilatora radi pomoću senzora za temperaturu motora i pomoću ECU centrale ( ECU centrala aktivira relej a relej uključuje motor ventilatora ). Servisi u kojima ste bili nisu dovoljno stručni da defektiraju kvar/kvarove. Sve ostale greške koje ste naveli mogu se otkriti na način da se napravi kompletna dijagnostika motora . Ako dođete ( najavljeno ) do nas mi možemo sve to odraditi .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - ŠALTANJE

Datum objave: 22.05.2015 22:31:56
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam ford fiestu st , 2008god, 110kw.. Model radjen do 2008. Nedavno je stavljena druga getriba sa 80 000km i izbacuje iz druge brzine. Ulazi u drugu brzinu i iz prve i iz trece bez problema i bez krcenja, no nakon kratkog vremena na malom gasu izbaci iz brzine. Moje pitanje je na koji se nacin stelaju sajle od saltanja.? Unaprijed hvala.. Lp

ODGOVOR:

Uzrok izbacivanja iz brzine nisu sajle nego istrošenje u mjenjaču . Ako se sajle mogu podešavati onda se to radi na njihovom kraju koji je spojen na sam mjenjač .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,3 i. - MOTOR SE GASI NA LERU ?

Datum objave: 21.05.2015 00:01:33
Slika
PITANJE:

Poštovani, prelažem da se na Vašoj web stranici uvede još jedna tražilica prema vrsti kvara, odnosno pretraživanje bilo koje riječi iz rubrike besplatni savjeti. Posjedujem Ford Fiestu 1.3 Flight 1998. godine i imam 2 pitanja: 1. Kada se motor zagrije nakon pređenih odprilike 10 km ( ljeti i manje) i kada se ide na stajanje automobila u leru ( npr. kod čekanja i skretanja na glavnu cestu) istovremeno pritisnem kvačilo i kočnicu i tada dolazi do gašenja motora. Nakon toga motor upalim i daljnje kretanje je normalno. 2. Kako se mijenja svjetiljka (žarulja za kratko i dugo svjetlo ) na prednjoj strani. Dali treba skidati staklo prednjeg fara ili se žarulja mijenja sa unutarnje strane, ispod haube. Naime , kutija desnog prednjeg fara prekrivena je sa unutrašnje strane crijevom za dovod zraka motora. Sa pštovanjem !

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, zaklopka snage, senzor položaja zaklopke snage, motorić minimuma, brtva usisnog kolektora, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, EVAP ventil rezervoara, senzor radilice, prekid iskre na svjećicama, ostali netipični uzroci . Najprije napravite dijagnostiku kvara a tek onda obavite potreban popravak . Žarulja se mijenja sa stražnje strane fara , oslobodite prostor za pristup žarulji .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6i. 16V - IMAM JEDNO PITANJE ?

Datum objave: 23.04.2015 19:55:52
Slika
PITANJE:

Poštovanje, imam jedno pitanje možete li mi reći je li pouzdan auto ford focus 2008-2009god motor 1.6 74kw benzinac? i koje su mu glavne mane? puno hvala.

ODGOVOR:

Motor i vozilo su vrlo kvalitetni . Međutim pouzdanost je nešto drugo. Ako u vozilo natočite nečisto gorivo vozilo će stati nakon nekoliko kilometara . Isto tako će se nešto dogoditi ako ga loše i nekvalitetno servisirate .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - GRIJANJE/HLAĐENJE

Datum objave: 08.04.2015 15:31:51
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Ford Fiestu 1.4TDCI, godina proizvodnje 2012. Prije nekoliko dana pojavio se problem sa grijanjem / hlađenjem kabine vozila. Radilo je samo grijanje, bez obzira na položaj potenciometra hladno- toplo , odnosno plavo -crveno.Nakon nekog vremena dogodila se obratna situacija, radi samo hlađenje bez obzira na položaj gumba plavo- crveno i takva je situacija i dalje. Čini mi se da ispod armature nalazi bužir sa sajlom kojom se, pretpostavljam, daje komanda za grijanje(/hlađenje kabine. Potenciometar se inače okreće iz plavog područja u crveno i obratno, čini mi se normalno, bez zapinjanja. Jasno, ne mogu vidjeti što se događa unutar armature. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Ako se niste nikada bavili time, bolje da to prepustite stručnjaku, jer može nastati oštećenje. Moguće neispravnosti su:komande grijača (grijanje/hlađenje),ventil grijača,aktuatori grijača. U našem servisu možemo to defektirati i otkloniti kvar.  

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,3 - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 29.03.2015 22:37:04
Slika
PITANJE:

Bog, radi se o escortu 1.3 benzin iz 97 god. Kada dam kontakt upali mi se ventilator hladnjaka i ako tada dok ventilator radi pokušam upaliti mašinu ona nemirno radi teško prima gas i na kraju se ugasi.zatim ponovno dam kontakt ventilator opet radi i nakon 20-30 sekundi se ugasi sam od sebe. Kada se ugasi čuje se jedan "klik" poput onog klika od kompjuterskog miša.(možda relejni klik).Nakon što se ventilator sam ugasi mašina pali bez problema i radi normalno. Imam nekog mehaničarskog iskustva i meni se ovo čini kao da termo prekidač nije ispravan ,međutim nisam ga uspio pronaći na hladnjaku. Dali ste imali ovakvu grešku i možete li mi pomoći. Lijep pozdrav....

ODGOVOR:

Na hladnjaku nema termoprekidača,sustav radi preko senzora temperature motora. Isti se obično nalazi na glavi motora. Ispitajte navedeni senzor,električnu instalaciju motora,ploču sa osiguračima i pojedine senzore motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1.8 i - PREVISOKI NAPON

Datum objave: 09.03.2015 16:16:09
Slika
PITANJE:

Nakon što je autoelektričar ustanovio na ford focusu 1,8 benzin 2002 godina da regulator napona prefilava akomulator ubrzo sam ga zamjenio..No prilikom vožnje sa takvim neispravnim reglerom (trajalo je nekoliko dana)auto je znao više puta se ugasiti i svijetliti crvena lampica od akomulatora..Sada nakon što je regler zamjenjen ponekad se pošto motor zadrhti upali crvena lampica ali se ne gasi,,Da li se to dešava zbog toga jer je kompjuter "upamtio" kvar Ako da kako se poništi ta greška ili kako se resitira ili je posrijedi nešto drugo..

ODGOVOR:

Ako motor zadrhti onda je prisutan kvar,samo brisanje neče popraviti situaciju,treba napraviti kompletnu dijagnostiku da se vidi što je stradalo zbog prevelikog napona,u nekim slučajevima strada ECU računalo.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 i. 16V -TEŠKO PALI

Datum objave: 25.02.2015 15:46:23
Slika
PITANJE:

Imam Ford Eskort 6 1.6 16v Tesko pali, tek iz 5-6 verglanja, i kada upali moram mu drzati mali gas inace se gasi, tako neko vreme dok spusti sauh... Kad zagreje onda drzi ler gas visoko, iznad 1500 obrtaja retko kada se desava da padne na 900, ali bas retko, motor je dobar, mirno radi skoro da se necuje... Na pun gas trokira, ne prima lepo... Unapred hvala na pomoci!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu moguče neispravnosti su:pritisak goriva(pumpa za gorivo,regulator pritiska,filter goriva),senzor pološaja radilice,senzor položaja bregaste,senzor temperature motora,senzor protoka zraka,ventil za kontrolu zraka u praznom hodu,injektori,električna instalacija,ECU računalo motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 i. 16V - POVREMENO LUPKANJE ?

Datum objave: 31.12.2014 11:34:21
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meiću, vlasnik sam Ford Focusa 1.4 duratec iz 2006.g. Auto ima 80000 km. prije otprilike 10000 km počelo se čuti lupkanje u motoru. Lupkanja ponekad nema, nije uvijek istog intenziteta i nije važno da li je motor hladan ili topao. Nakon pregleda u ovlaštenom servisu rekli su mi da je na dva ventila zazor veći od dopuštenog te da je potrebno staviti deblje pločice ispod podizača.Isto tako su mi rekli da njihovu točnu debljinu mogu ustanoviti nakon skidanja glave motora. Nakon toga se dijelovi naručuju iz Njemačke. Popravak bi moglo potrajati 7-10 dana što je za mene neprihvatljivo. Drugi je mehaničar izmjerio zazore ventila te je ustanovio da su odstupanja minimalna( u granicama normale). On sumnja da je došlo do začepljenja kanala i predlaže ulijevanje aditiva za čišćenje motora i izmjenu ulja. Molim Vas Vaše mišljenje o tome kako si ne bih stvarao nepotrebne troškove. Nadam se da ćete pronaći vremena da mi odgovorite i unaprijed vam zahvaljujem. Želim Vam sve najbolje u 2015. godini. Tihomir Štefulj

ODGOVOR:

Za zamijeniti podizač ili podizače ventila nije potrebno skidati glavu motora nego samo bregastu osovinu . Ako je odstupanje od propisane zračnosti minimalno , tada ne treba ništa poduzimeti . Osnovni zadatak servisa je da nakon pregleda Vašega vozila točno defektira uzrok lupanja, da predloži rješenje i da uz Vašu suglasnost otkloni spomenuto lupanje . Pojedina rješenja Vaših automehaničara ne bih komentirao jer nisam imao mogućnost pregledati Vaše vozilo .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 i. 16V - ZAŠTO TROŠI ULJE ?

Datum objave: 23.10.2014 12:12:52
Slika
PITANJE:

Imam Ford Focus 1.6 16v zetec 195000 presao . radio sam mu veliki servis i ravnjanje glave sa novim ventilima pre 20 dana . pre toga je slabo vukao i neki ventili su bili losi sve smo to namestili. ali od toga trosi previse ulja. Sipam mu polusinteticu castrol 10/40 . za 1000 km potrosio je 1,5 mozda i vise ulja. Da li bi trebao da menjam ulje da sipam full sintetiku ili nekog drugog proizvodjaca. znaci motor je suv skroz. Da li mozda nesto nije nastelovano . jer pre toga je trosio na 10000 mozda 5,6 deci. Pomagajte. Ja mislim da je to previse odjednom.Zamenio sam mu od svecica do svih semeringa i velikog servisa.

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje samo na dva načina i to kroz vodilice ventila i kroz klipne prstenove ( karike ) . Ako su vodilice ventila dobre , ako su ugrađene nove brtve na vodilice ventila, ako je glava motora uređena i ugrađena po pravilima struke , onda kao jedini uzrok ostaju klipni prstenovi ( karike ) .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS C-MAX 2,0 TDCI - LOŠE RADI U LERU KADA JE HLADAN ?

Datum objave: 24.09.2014 19:12:49
Slika
PITANJE:

Poštovani Evo svaki put kad u google ukucam nešto vezano za moje vozilo ponudi mi vašu stranicu pa sam odlučio kontaktirati vas ovim putem. Kupio sam pred dva mjeseca rabljeni Ford Focus C-Max 2005, 2.0 TDCi 100kW, auto ima prijeđenih 115000 km i nemam razloga sumnjati u to. Napravio sam veliki servis. Auto je kod prvog jutarnjeg paljenja dosta nemiran, trza u leru, a kad se zgrije je sve ok. Gašenje je isto dosta nemirno. Na radnoj temperaturi se super ponaša i performanse su mu odlične. U dva navrata je baš jako zadimilo svjetliji dim kod jutarnjeg paljenja uz dosta vibracija i prestalo čim se krene u vožnju. God naglog davanja gasa u 1. i 2. brzini na 1500 o/min lagano "štucne" i normalno nastavi. EGR je očišćen, stanje bez promjena, ne javlja nikakve greške! Malo sam se raspisao, ali sve u svrhu što boljeg vašeg uvida u situaciju. Unaprijed vam zahvaljujem Pozdrav Bojan

ODGOVOR:

Sve neispravnosti u vezi Vašeg vozila mogu se otkriti neposrednim uvidom i pojedinačnim ispitivanjem pojedinih dijelova i sklopova . Svaki bolji servis bi trebao imati za tu svrhu dobro osposobljenog stručnjaka koji može uz pomoć servisne logistike otkriti i ovakve kvarove . Ovom prilikom ću navesti što sve treba ispitati : prisutnost zraka u gorivu, količinu goriva na pojedinim dizama, tlakove kompresije, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, senzor radilice, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, pad napona u pojedinim električnim vodovima, ulazni napon od ECU centrala do diza, ECU centralu .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 i. 16V - VELIKA POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 24.09.2014 10:55:29
Slika
PITANJE:

Dobar dan! Imam pitanje u vezi svog ford escorta 1.6. 16V. efi 1992. ugradili smo novu lambda sondu ali mu je potrosnja goriva i dalje velika. bili smo u servisu na dijagnostici no majstor nam je rekao da auto nemoze spojiti na kompjuter. zanima me sta napraviti unaprijed hvala

ODGOVOR:

Ako se ne može spojiti dijagnostički kompjutor , onda se radi pojedinačno ispitivanje pojedinih dijelova i sklopova . Opčenito se ispituje : mehaničko stanje motora, kompresija, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav za upravljanje motorom . Kada se obavi spomenuto ispitivanje točno se može znati koje su neispravnosti i zašto motor ima veliku potrošnju goriva. Na žalost ovakvo ispitivanje nije poznato mnogim djelatnicima autostruke .

na vrh Povratak na vrh