Danas je: 07.12.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FORD FOCUS C-MAX 1,8 TDCI - TRZANJE I CUKANJE ?

Datum objave: 18.11.2016 14:47:26
Slika
PITANJE:

Poštovanje, na ford focus c max 1.8 tdci 2006. mi se javlja trzanje i cukanje na malim okretajima (1600- 2200), pri većim okretajima auto dobro vuče i nema nepravilnosti. počelo je prije mjesec-dva ponekad , a sada dolaskom hladnijeg vremena češće i dok je auto hladan naročito. dijagnostika u ovlaštenom servisu ne pokazuje konkretnu grešku pa vas molim za savjet ili bar za smjernice odakle da počnem. unaprijed vam zahvaljujem

ODGOVOR:

Mogu Vam nabrojiti što sve treba ispitati i što može biti uzrok : filteri, nečist rezervoar, senzor pedale gasa, senzor radilice, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, nečiste dize, EGR ventil, senzor tlaka zraka, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, pojava zraka u gorivu, regulator količine goriva, ECU centrala. Potrežite bolji servis koji zna napraviti dijagnostiku i točo defektirati kvar.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - POJAVA CRNOG DIMA ?

Datum objave: 28.10.2016 12:02:36
Slika
PITANJE:

FORD MONDEO 2.0 Tdci 96kW. Euro 4 motor, 2003. god. Pojavljuje se crni dim prilikom dodavanja gasa tj navlačenja prilikom prestizanja. Potrošnja je ista, na kontrolnoj tabli se nije upalila još nikakva lampica upozorenja. Na satu je 313 000 km. Šta mi je činiti? Vuče sve normalno, ne trza itd.

ODGOVOR:

Crni ddim može nastati zbog više razloga i to ; filter zraka, nakupljena čađa u ispušnom sustavu, niski tlak turbine, začepljenje na usisnom kolektoru, začepljenje auspuha, EGR ventil, dize, senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, senzor temperature motora, visokotlačnaa pumpa, mehnaičko stanje motora. Ako u dogledno vrijeme crni dim ne prestane, najbolje bi bilo da napravite djagnostiku motora i da otkrijete uzrok zašto nastaje crni dim.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 D TDCI - BACA CRNI DIM ?

Datum objave: 08.09.2016 15:30:00
Slika
PITANJE:

Postovanje gosodine Meic.Imam problem na fordu mondeo 2007g 1.8tdci ghia.Cuje se zveckanje na motoru sitno kao lim o lim dok je u leru i poceo mi je bacati crni dim dok mu se daje jaci gas ili dok ga saltas pa normalno das jaci gas da razvije brzinu tad baci dim.Isao sam majstoru i rekao mi je da mi jedan injektor ili kako vec brizgaljka nije uredu i da se zbog toga cuje i zveckane i zbog tog baca dim.Zanima me vase misljenje?Unaprije hvala

ODGOVOR:

Točan uzrok navednih problema može se znati nakon stručnog pregleda i dijagnostike motora. Moguće neispravnosti u vezi lupanja mogu biti ; hidropodizač ventila, bregasta osovina, diza. Uzroci koji mogu biti u vezi crnog dima su ; filter zraka, začepljenje na usisnom kolektoru, EGR ventil, senzor tlaka zraka,niski tlak turbine, regulacioni ventil turbine, MAF senzor, dize, regulacioni ventil turbine, senzor temperature usisanog zraka, senzor temperature motora, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor pedale gasa, začepljenje auspuha, ECU centrala. Kao što vidite ima toga dosta za ispitati i točno defektirati kvar.

na vrh Povratak na vrh

FORD V6 2,5 i. DURATEC - U VIŠE SERVISA NISAM RIJEŠIO PROBLEM ?

Datum objave: 14.05.2016 13:48:30
Slika
PITANJE:

poštovani molio bih da pogledate video u kojem čete primjetiti čudan zvuk pri dodavanju gasa. To se pojavljuje samo kada je motor ugrijan i pri kretanju i opterečenju mašine ali je uživo jako neugodan i glasan. jačina zvuka ovisi dali je vani toplo ili hladno https://www.youtube.com/watch?v=Fr1VlHlwVy8 isti problem i ja imam sa svojim automobilom i nikako to ne mogu riješiti. Bio sam kod nekolicine automehaničara koji su radili slijedece. Zamjena oba klizača lanca plus uljni španeri klizača NIJE RIJEŠILO PROBLEM strojna obrada ispušne grane te novi dihtung dva puta NIJE RIJEŠILO PROBLEM druga ispušna grana i novi dihtung NIJE RIJEŠILO PROBLEM Mjerenje kompresije na svih 6 cilindara i svi su pokazali od 10.0 do 10.2 auto ne troši ni vodu ni ulje te je prešao 146000 km radi se o fordovom 2.5 v6 duratec agregatu. Zanimljivo je dok sa četvrte svječice maknem lulicu tog zvuka više nema. Molio bih Vaš savjet što da još probam unaprijed hvala

ODGOVOR:

Čudan zvuk koji opisujete je široki pojam i treba ga čuti na samom vozilu. Samo tako se mogu čuti sve specifičnosti i karakteristike zvuka. Ako se isključi četvrta svjećica i ako toga zvuka nema onda treba sumnjati na klip, klipnjaču, leteće ležajeve, detonantno izgaranje u motoru. Neke druge razloge ne bih navodio za sada kao moguće a to spadaju hidropodizači i bregasta osovina. Najprije treba ispitati ovo što sam naveo.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - PROBLEM U LERU ?

Datum objave: 20.04.2016 16:01:00
Slika
PITANJE:

postovani gosp.Meić imam ford focus 1.8 tdci 85 kw 2006.gog.imam problem da u leru motor nepravilno radi,,u servisu smo ustanovili da je otisao zamašnjak koji je kasnije i promijenjen sa cijelim setom.Međutim nepravilan rad je i poslije mijenjanja ostao,ali kad stisnem kuplung auto normalno radi,a kad pustim kuplung trese,da navedem jos da se nepravilan rad događa samo kada je auto dobro zagrijano,i jos u vožnji na odredjenim brzinama i obrtajima cuka.Promijenjen je zamasnjak sa setom i senzor protoka zraka,isao u 2 bosch servisa ispitivao injektore i kompresiju i to je u redu,a cišćen je EGR ventil i grana.Jos da navedem da u startu auto izgubi snagu kao da ga nesto ugusi i zatim normalno krene.Molim vas vas odgovor.Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Uzrok nemirnog rada motora može biti dvomaseni zamašnjak isko ste ga mijenjali . Uz to su najčešći uzrok dize i razlika u količini goriva na pojedinim dizama ( iako ste ih kontrolirali ) . Moguće neispravnosti zbog kojih motor izgubi snagu su: senzor pedale gasa, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, mjerač mase zraka, regulacioni ventil turbine, začepljenje na usisnom kolektoru, senzor bregaste , senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, EGR ventil, djelomično začepljenje auspuha, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD C-MAX 1,8 TDCI - POJAVA CRNOG DIMA ?

Datum objave: 01.04.2016 12:16:56
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Ford C max, 2010 god, 1.8 tdci, 115 KS, auto ima trenutno 60000 km stvarnih.Primjetio sam unazad mjesec dana da auto zadimi crno iz auspuha, kada upalim auto i krenem u prvoj baci oblačič crnog dima, vozim se na 1500/2000 okretaja stisnem gas zadimi ,nije mi to baš normalno jer ne vjerujem da auto baš tako mora dimiti bez obzira što nema DPF filter( provjereno po šasiji u servisu ).Bio sam u ovlaštenom,spojili ga na komp. i sve je uredu ( bar su tako rekli ).Jučer sam igrom slučaja šlepo prijatelja i pod većim opterećenjem jače dimi, po noći se baš u retrovizoru vidi veća količina dima prilikom nagaza na gas...Isto tako nekad-nekad mi se zna dogoditi da prilikom konstantne vožnje na 1800/2000 okretaja kad milimetar pustim gas auto zacuka 3 puta i normalno dalje ide ko da ništa nije bilo ( za to su mi rekli da EGR odrađuje svoje u ovlaštenom servisu?!).Veći problem mi predstavlja taj dim iz auspuha nego ovo cukanje.Molim Vas za savjet i pomoć šta bi moglo biti jer koliko čujem za crni dim da je lakše naći uzrok ( možda se varam )...Auto inače vuče normalno i radi normalno po zvuku motora koliko mogu čuti. Unaprijed puno hvala

ODGOVOR:

Uzrok nastajanja crnog dima je povećana količina goriva u odnosu na količinu zraka koja je ušla u motor. Navesti ću Vam moguće uzroke te pojave a to su ; nečist filter zraka, nakupljene nečistoće u usisnom kolektoru, nakupljene nečistoće u ispušnom sustavu, EGR ventil, mjerač mase zraka, dize, senzor temperature usisanog zraqka, senzor temperature motora, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor pedale gasa, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, niski tlak turbine ( u momentu pojave crnog dima ), ECU centrala. Kao što vidite ima toga puno i u većini slučajeva uzrok se ne može otkriti servisnim kompjutorom koji samo očitava kodove grešaka. Potrebno je raditi pojedinačno ispitivanje svih dijelova i sklopova a to su; mehanički dijelovi, električni dijelovi, hidraulični dijelovi, elektronski dijelovi.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 TDCI - VELIKA POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 14.01.2016 11:21:27
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Focus MK2 1.6tdci 80KW. Auto puno troši, do 9 litara. Na autu je mjenjana turbina i to dva puta, navodno je kod prve zamjene bila velika zračnost medu lopaticama usisa i nije doro postavljen wesgate ventil. Nakon ponovne zamjene turbine u drugom servisu stvar je ista. U međuvremenu zbog raznih sumnji promjenjen je Maf senzor, grijači, skinut dpf filter, Čišćena kompletna usisna grana, mijenjan kompletan ECU, provjeravane dizne. senzor tlaka goriva provjeravan i uredan. Vakum regulator provjeravan uredan.Bio u par ovlaštenih servisa na dijagnostici sve uredno ali potrošnja za ovo vozilo je prevelika. Nemam ideje što još napraviti.

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu napravili ste gotovo sve što ste smatrali za potrebno u cilju smanjenja potrošnje goriva . Međutim to ipak nije dovoljno jer niste postigli rezultat . Ni jednom riječju niste spomenuli ni druge MOGUČE faktore utjecaja . Nabrojiti ću koji su to ostali faktori utjecaja i što bi sve trebalo ispitati : mehaničko stanje motora, faza motora, tlakovi kompresije, propuštanje na ventilima, ispravnost bregaste osovine, suženje usisnih kanala, količina zraka i tlak zraka koji ulazi u motor, tlak turbine, stanje ležajeva radilice (povećani otpor rotacije), količina goriva na dizama ( predubrizgavanje, glavno ubrizgavanje ) , padovi napona u pojedinim električnim vodovima i na konektorima pojedinih senzora . Uz ovo treba još spomenuti i neke stvari nevezano za motor a to su : dimenzije i tlak u gumama, moguće blokiranje neke od kočnica, povečani otpor transmisije ( mjenjač, diferencijal, pogonske osovine ) , nestručne modifikacije na ispušnom sustavu . Način vožnje, stil vožnje, nepotreban teret u vozilu, svakodnevne relacije vožnje ( gusti promet i vožnja s čestim stajanjem ) ne bih spominjao .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 i. 16V - EMULZIJA ?

Datum objave: 02.01.2016 17:55:46
Slika
PITANJE:

poštovani prije neki dan sam mjenjao kablove svjećica na ford fokusu 1.4 16v iz 1999 god i primjetio sam masnoću na stranici plastičnog drzača zračnog filtera. otvorio sam filter i na mjestu gdje ulazo odušak ugledao emulziju.sve sam očistio čak mi cijev koja dpaja odušak iz motora do filtera.molim vas možete li mi odgovoriti što se dešava kad se skuplja emulzija.ulja troši vrlo malo a tekućine za hlađenje ni malo pa me čudi odakle ta nečistoća.unapred hvala

ODGOVOR:

Emulzija koju ste primjetili nastaje od vodene pare koja se kondenzira u motornom ulju . Kada je motorno ulje vruće nakon gašenja motora motorno ulje navlači vlagu iz zraka i tako nastaje kondenzat . sama emulzija nastaje kada motor ne postigne radnu temperaturu . Najčešći uzrok je neispravan termostat ili kratke relacije na kojima motor ne može postići radnu temperaturu .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 i. 16V - NEMIRNO RADI NA LERU ?

Datum objave: 15.12.2015 10:21:03
Slika
PITANJE:

poštovani Imam problem na Ford Fokusu 2003. 16. 16v 74kw, benzin +LPG, nemirno radi u ler gasu, naglo ga diže i spušta kod zaustavljanja na raskrižju, a često se i motor ugasi kad se stisne kvačilo i pusti gas da bi auto zaustavio, zamjenjen motorič ler gasa,svječice orginal fordove, kablovi, bobina,kompresija 16, senzor temperature jer je naglo dizao temperaturu i opet isto naglo spuštao. i da na hladno teško pali, i osjeti se miris mješavine benzina i ispušnih plinova kod palenja u kabini. unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Pokušati ću Vam objasniti što bi sve trebalo pregledati ( ispitati ) i što bi mogao biti uzrok nemirnog rada motora . Ispituje se : propuštanje na usisnom kolektoru, senzor tlaka zraka, senzor temperature usisanog zraka, senzor temperature motora, električna instalacija od motora do ECU centrale, EGR ventil, tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori ( često znaju biti nečisti ) , senzor radilice, senzor položaja zaklopke snage, pojedine konektore na senzorima motora ( mogući pad napona radi lošeg kontakta ) , kvaliteta iskre na svjećicama, ulazni napon u bobinu . Na kraju po potrebi ispituje se i ECU centrala motora . Nakon što se sve navedeno stručno ispita uspijeh ne bi trebao izostati .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - KOJE ULJE ?

Datum objave: 24.11.2015 17:28:21
Slika
PITANJE:

Postovani! Javljam se iz Njemacke.Nedavno sam kupio Ford Mondeo 2009.godiste,2.0 TDCi, presao 200 000, pa me zanima koje bi ulje(viskozitet i proizvodjac) bilo preporucljivo sipati u njega jer cuo sam da odabir pravog ulja moze produziti vijek turboloadera i neznam kako se na Hrvatskom kaze-Russpartikelfiltera, te na sta trebam obratiti paznju da mi turboloader i russpartikelfilter duze traju. Takodjer, u oglasu za auto je pisalo da trosi 4,6 litara, a ja nisam uspio voziti ispod 6,5 litara, pa me zanima dali je oglas pretjeran bio, ili ima nesto na sto trebam obratiti paznju u voznji. Hvala i lijep pozdrav!

ODGOVOR:

Odgovarajuće ulje za motor je 5W30 , oznaka WSS-M2C913-C . Ovo ulje je najbolja zaštita za motor, turbinu i DPF filter ( Russpartikelfilter ) . Potrošnja goriva od 4,6 litara nije realna . Potrošnja od 6,5 l/100km je u redu .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - TRZA U VOŽNJI ?

Datum objave: 22.11.2015 20:46:50
Slika
PITANJE:

Posjedujem Ford focus, 2003.g., 1.8 tdci, 85 kw. UJUTRO DOK JE HLADAN, TRZA U VOŽNJI OKO 2, M KILOMETRA I ČIM SE KAZALJKA OD TEMPERATURE POMAKNE ZA MALO, PRESTANE TRZATI I VOZI NORMALNO. kAD JE POD RADNOM TEMPERETUROM VOZI BEZ IKAKVOG TRZANJA I IDE SAVRŠENO. nije mi jasno to jutarnje trzanje, u prvih nekoliko minuta vožnje...hvala.

ODGOVOR:

Normalno je da Vam nije poznat uzrok trzanja jer se Vi ne bavite automobilskom tehnikom . Točan uzrok se može znati nakon stručnog pregleda Vašega vozila .Moguće neispravnosti su ; prisutnost zraka u gorivu, diza, regulator tlaka goriva, EGR ventil, senzor radilice, električna instalacija motora, visokotlčana pumpa, niski tlak kompresije na jednom od cilindara .

na vrh Povratak na vrh

FORD TRANSIT 2,0 TDCI - LUPANJE IZ MOTORA ?

Datum objave: 15.11.2015 10:50:27
Slika
PITANJE:

postovani vidim da pruzate dobre smjernice u otklonu ili pronalasku kvarova pa bih zelio vasu strucnu pomoc. imam problem sa ford transitom 2.0tdci motorm.motor je davao cudne zvukove i otisao sam kod svog majstora koji mi je nakon ispitivanja rekao da je problem u plivajucem zamajcu.posto je relativno bio skup u trgovini nastavio sam voziti i napravio veliki problem. naime nakon 6-10 000km motor je prolupao.majstor je skinuo karter i pronasao dio aksijalnog lezaja.rekao mi je da je se na vrijeme moglo sprijeciti da sam odmah promjenio zamajac.ovako je zamajac tukao i stvorio navodno problem.da li se to moglo izbjeci i po vama sta mi je najpametnije uraditi.takodjer mi je rekao da ni slucajno ne smjem stavljati stari ili zamjenski zamajc.unaprijed hvala

ODGOVOR:

Kada se pojave bilo kakvi kvarovi na vozilu a naročiti kada nastene neko lupanje ili kada motor promijeni zvuk , to treba odmah riješavati jer se u protivnom dogaađaju još veća i skuplja oštećenjaa . Zamašnjak je skup ali je puno skuplje ovo što se sada dogodilo . Najskuplje je ugrađivati neodgovarajuće i nekvalitetne dijelove . Najkvalitetnije rješenje je da se zamijeni ili zamijene neispravni ležajevi radilice . Ako je radilica oštećena treba je obraditi . Naravno da treba ugraditi nakvaliteniji i najbolji zamašnjak a po potrebi i set spojke. Tako se to radi po pravilima struke . Svako drugo rješenje i improvizacije su daleko skuplje .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 TDCI - CRNI DIM ?

Datum objave: 09.11.2015 18:35:32
Slika
PITANJE:

poštovani, imam Ford Focus 1,6 TDCI 2005. g. 80 kw (110 ks) navodno prijeđenih 150 000 km. napominjem navodno, jer je vozilo iz uvoza.. prilikom vožnje po auto - cesti kod brzine 160 km/h upalila mi se lampica "greška u motoru" (crveni uslkičnik poput ručne kočnice) napominjem da mi auto ne troši ulje, ne "puše" na mjerač od ulja na radnoj temperaturi, lijepo vuče i radi ravnomjerno, no primjetio sam da prilikom dodavanja gasa (npr preticanja) prilično dimi na auspuh crni dim, te da je malo povećana potrošnja goriva, čak 6,5 do 7 l/ 100 km. s poštovanjem

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu najprije treba napraviti dijagnostiku i točno defektirati kvar , nakon toga se može točno znati koje su neispravnosti i cijena popravka . Nabrojiti ću MOGUĆE neispravnosti po logičnom redoslijedu ; filter zraka, začepljenje na usisnoj grani, začepljenje auspuha, EGR ventil, mjerač mase zraka, dize, Wastegate regulacioni ventil turbine, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, tlačne cijevi turbine, niski tlak turbine, senzor temperature motora, senzor pedale gasa, visokotlačna pumpa, ECU centrala, mehaničko stanje motora . Kod nas često radimo dijagnostike na dizel i benzinskim motorima , nakon toga možemo reči koliki su troškovi popravka .

na vrh Povratak na vrh

FORD C-MAX 1,6 TDCI - ČUDAN ZVUK ?

Datum objave: 11.10.2015 13:04:42
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam dva problema na Fordu C-Max 1.6 tdci 2010, g sa 95tkm: 1. zvuk rulanja remenice većinom se čuje na toplom motoru, Remen, rolice i natezač na alternatoru kao i on sam su pregledani i promijenjeni. Zvuk je ostao. Promijenjen je i antifriz jer se došlo do zaključka da je uzrok vodena pumpa ali ona se mijenja na 200tkm u setu sa zupčastim remenom, ugl. malo je stanje bolje ali čuje se. Na ovom linku je taj isti zvuk: https://www.youtube.com/watch?v=aJ7RkT5wlc0 2. Nakon tih radova primjećeno je da auto teže pali (samo na hladno) a od jučer je problem kuckanje u vrhu motora, nema veze sa prijenosom , samo pri dodavanju gasa ubrzava odnosno usporava takt. Molim za mišljenje, hvala unaprijed

ODGOVOR:

Navedeni zvuk koji ste opisali mogu stvarati pojedini dijelovi na motoruu i u motoru koji su u rotacionom gibanju . To MOGU biti : popjedini ležajevi, razvodni mehanizam, bregasta osovina, ispušni sustav, usisni kolektor, ostali netipični uzroci ( koji se mogu otkriti samo neposrednim uvidom na vozilu ) . Sada ću navesti sve moguće uzroke otežanog paljkenja a to su : akumulator, elektropokretač, faza motora, senzor temperature motora, senzor temperatuire zraka, EGR ventil, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, dobavna pumpa, dize, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, niski tlakovi kompresije, ECU centrala . U svakom slučaju najprije treba obaviti pojedinačno ispitivanje navednih dijelova i jednoznačno defektirati kvar .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 i. 16V - MEHANIČAR NEZNA ŠTA JE ?

Datum objave: 17.07.2015 17:00:02
Slika
PITANJE:

Postovani,imam Focusa 2003 1.6 74 kw,auto nepali ventilator kad se motor zagrije,vozio sam ga mehanicaru on kaze da je termoprekidac u pitanju ali ga nakon dva sata trazenja nije uspio naci,zatim me uputio elektricaru koji je takoder rekao isto ali ni on nemoze naci termoprekidac,na instrument tabli svjetli zuta lampica od motora,kompjuter javlja katalizator i gresku nivoa goriva,kako popraviti te kvarove i jeli ih moguce popraviti,jeli greska u samom kompjuteru? Takoder auto ponekad cuka bez obzira na zagrijanost motora iako su promjenjene svjecice i kablovi,auto ima 270000 km,koliko taj auto moze preci,na njemu je jos sve tvornicki osim zupcastog koji je mjenjan na 190000 prvi puta,oprostite na puno pitanja ali nitko nezna tocne odgovore,lijep pozdrav

ODGOVOR:

Vaše vozilo nema termoprekidač . Sustav ventilatora radi pomoću senzora za temperaturu motora i pomoću ECU centrale ( ECU centrala aktivira relej a relej uključuje motor ventilatora ). Servisi u kojima ste bili nisu dovoljno stručni da defektiraju kvar/kvarove. Sve ostale greške koje ste naveli mogu se otkriti na način da se napravi kompletna dijagnostika motora . Ako dođete ( najavljeno ) do nas mi možemo sve to odraditi .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - ŠALTANJE

Datum objave: 22.05.2015 22:31:56
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam ford fiestu st , 2008god, 110kw.. Model radjen do 2008. Nedavno je stavljena druga getriba sa 80 000km i izbacuje iz druge brzine. Ulazi u drugu brzinu i iz prve i iz trece bez problema i bez krcenja, no nakon kratkog vremena na malom gasu izbaci iz brzine. Moje pitanje je na koji se nacin stelaju sajle od saltanja.? Unaprijed hvala.. Lp

ODGOVOR:

Uzrok izbacivanja iz brzine nisu sajle nego istrošenje u mjenjaču . Ako se sajle mogu podešavati onda se to radi na njihovom kraju koji je spojen na sam mjenjač .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,3 i. - MOTOR SE GASI NA LERU ?

Datum objave: 21.05.2015 00:01:33
Slika
PITANJE:

Poštovani, prelažem da se na Vašoj web stranici uvede još jedna tražilica prema vrsti kvara, odnosno pretraživanje bilo koje riječi iz rubrike besplatni savjeti. Posjedujem Ford Fiestu 1.3 Flight 1998. godine i imam 2 pitanja: 1. Kada se motor zagrije nakon pređenih odprilike 10 km ( ljeti i manje) i kada se ide na stajanje automobila u leru ( npr. kod čekanja i skretanja na glavnu cestu) istovremeno pritisnem kvačilo i kočnicu i tada dolazi do gašenja motora. Nakon toga motor upalim i daljnje kretanje je normalno. 2. Kako se mijenja svjetiljka (žarulja za kratko i dugo svjetlo ) na prednjoj strani. Dali treba skidati staklo prednjeg fara ili se žarulja mijenja sa unutarnje strane, ispod haube. Naime , kutija desnog prednjeg fara prekrivena je sa unutrašnje strane crijevom za dovod zraka motora. Sa pštovanjem !

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, zaklopka snage, senzor položaja zaklopke snage, motorić minimuma, brtva usisnog kolektora, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, EVAP ventil rezervoara, senzor radilice, prekid iskre na svjećicama, ostali netipični uzroci . Najprije napravite dijagnostiku kvara a tek onda obavite potreban popravak . Žarulja se mijenja sa stražnje strane fara , oslobodite prostor za pristup žarulji .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6i. 16V - IMAM JEDNO PITANJE ?

Datum objave: 23.04.2015 19:55:52
Slika
PITANJE:

Poštovanje, imam jedno pitanje možete li mi reći je li pouzdan auto ford focus 2008-2009god motor 1.6 74kw benzinac? i koje su mu glavne mane? puno hvala.

ODGOVOR:

Motor i vozilo su vrlo kvalitetni . Međutim pouzdanost je nešto drugo. Ako u vozilo natočite nečisto gorivo vozilo će stati nakon nekoliko kilometara . Isto tako će se nešto dogoditi ako ga loše i nekvalitetno servisirate .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - GRIJANJE/HLAĐENJE

Datum objave: 08.04.2015 15:31:51
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Ford Fiestu 1.4TDCI, godina proizvodnje 2012. Prije nekoliko dana pojavio se problem sa grijanjem / hlađenjem kabine vozila. Radilo je samo grijanje, bez obzira na položaj potenciometra hladno- toplo , odnosno plavo -crveno.Nakon nekog vremena dogodila se obratna situacija, radi samo hlađenje bez obzira na položaj gumba plavo- crveno i takva je situacija i dalje. Čini mi se da ispod armature nalazi bužir sa sajlom kojom se, pretpostavljam, daje komanda za grijanje(/hlađenje kabine. Potenciometar se inače okreće iz plavog područja u crveno i obratno, čini mi se normalno, bez zapinjanja. Jasno, ne mogu vidjeti što se događa unutar armature. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Ako se niste nikada bavili time, bolje da to prepustite stručnjaku, jer može nastati oštećenje. Moguće neispravnosti su:komande grijača (grijanje/hlađenje),ventil grijača,aktuatori grijača. U našem servisu možemo to defektirati i otkloniti kvar.  

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,3 - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 29.03.2015 22:37:04
Slika
PITANJE:

Bog, radi se o escortu 1.3 benzin iz 97 god. Kada dam kontakt upali mi se ventilator hladnjaka i ako tada dok ventilator radi pokušam upaliti mašinu ona nemirno radi teško prima gas i na kraju se ugasi.zatim ponovno dam kontakt ventilator opet radi i nakon 20-30 sekundi se ugasi sam od sebe. Kada se ugasi čuje se jedan "klik" poput onog klika od kompjuterskog miša.(možda relejni klik).Nakon što se ventilator sam ugasi mašina pali bez problema i radi normalno. Imam nekog mehaničarskog iskustva i meni se ovo čini kao da termo prekidač nije ispravan ,međutim nisam ga uspio pronaći na hladnjaku. Dali ste imali ovakvu grešku i možete li mi pomoći. Lijep pozdrav....

ODGOVOR:

Na hladnjaku nema termoprekidača,sustav radi preko senzora temperature motora. Isti se obično nalazi na glavi motora. Ispitajte navedeni senzor,električnu instalaciju motora,ploču sa osiguračima i pojedine senzore motora.

na vrh Povratak na vrh