Danas je: 24.06.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MERCEDES A 160 CDI - NA LERU TRESE

Datum objave: 10.01.2017 22:38:58
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem sa A klasom, W169. Motor 160CDI, godina 2005. Auto se na leru jako trese, motoru treba jako puno da dođe na radnu temperaturu, potrošnja mi neprestano raste, a okretaji skaču sami od sebe. Čim padnu ispod 900, auto se počne jače tresti, pa ih elektronika podigne. Ali oni odmah opet padnu. I tako u krug. U zadnje vrijeme su na autu zamijenjeni EGR ventil, grijači motora, getriba, poluosovina, kinetički zglobovi, senzor za protok zraka, ... Što god su mi majstori rekli da zamijenim, jesam. Ali auto se i dalje trese. Molim Vas za pomoć. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Uzroci mogu biti brojni: razlika u količini goriva u dizama, pojava zraka u gorivu, dobavna pumpa, mjera mase zraka, senzor temp.motora, senzor tlaka goriva,regulator tlaka goriva, mehaničko stanje motora, propuštanje na ventilima, ostali netipični uzroci. Kvar se može defektirati neposrednim uvidom na vozilu, što vaši majstori nisu uspjeli.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 200D

Datum objave: 10.09.2014 20:01:42
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine meic. Posjedujem mercedes 190d 1987g . Prije nekog vremena sam imao problem sa menjacem ,prvo mi je crkao zadnji lezaj mjenjaca zato sto mi je neki nadri majstor skinuo sa kardana balansni teg i rekao da to ne treba. Posle nekog vremena mi je srkao i prednji lezaj mjenjaca , ali sa jednom nuspojavom ,tesko ulazi u trecu brzinu i lako ispada iz nje. tada sam zamijenio kompletan mjenjac. sada sam kupio mercedes w124 200d 1987 sa istim problemom ispadanja iz trece brzine i prilikom saltanja u trecu cuje se neki metalni zvuk kao kad se tare zubcanik o zubcaniju dok ne uzubi ,posle toga normalno ide dok ne ispane iz brzine. sto je crklo u mjenjacu da li je to sinhron ili nesto drugo. Imam i menjac od benzinca , da li se moze prebacit sinhron od benzinca na dizela , jesu li isti ili razliciti. htio bih sam da servisiram ova dva mjenjaca pa sam vas kontaktirao za neku usmenu pomoc , na sto da obratim paznju i slicno.

ODGOVOR:

Mjenjač ispada iz treće brzine istrošenosti na: vilici treće brzine, na kanđi treće brzine, na zupčaniku treće brzine. Zvuk koji čujete nastaje zbog neispravnog sinkrona treće brzine. Mjenjači od benzinskog i diesel motora nisu isti. Najbolje je obaviti stručni popravak mjenjača sa novim dijelovima.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES B 150 1,5 i. - MOTOR JAKO BRUJI ?

Datum objave: 07.02.2014 09:39:13
Slika
PITANJE:

Ppštovani , Imam mercedes B klasu 150 2008 godište, problem je u paljenu motor jako bruji 2 -3 minute i trza dok se ne ugrije i nereagira na dodavanje gasa i to traje dok ne osjetim da se smirio i onda normalno vozi. Nakon kratke vožnje ne daje da se poveca brzina više od 50 km na sat. Upaljena mi je lampica za motor i blinka kad je u vožnji sa trzajima a kad se vozi samo svijetli. Mehanicar sumnja u sondu , alternator je promijenjen prije 10 tak dana. Da li imate slična iskustva jer ne volim kad mi skinu znak nekog upozorenja i kažu sad je dobro i ponovo vidim taj znak motora svjetli žutom bojom!! Unaprijed zahvalna

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora koju ste spomenuli ukazuje na grešku u sustavu za elektronsku dobavu goriva ili na grešku u sustavu za stvaranje iskre na svjećicama. Ako motor nema potrebnu snagu onda uzrok nije lambda sonda nego nešto drugo . Točan uzrok se može znati nakon stručno obavljene dijagnostike motora ( kompjutorska dijagnostike nije dovoljna ) . Moguće neispravnosti su ; tlak goriva, nečisti  injektori, regulator tlaka goriva, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, senzor zaklopke snage, mjerač mase zraka, senzor radilice, senzor bregaste osovine, filteri, nečist rezervoar, električna instalacija motora, EGR ventil, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru, bobina, kablovi, svjećice, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 200 2,0 i. - MOTOR PREKIDA NA PLIN I BENZIN ?

Datum objave: 19.01.2013 08:15:52
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić naime vlasnik sam e klase w210 ,200 classic ,96.god. Ugradio sam plin te mi je nakon određenog vremena počeo trokirati i na plinu i na benzini. Mehaničar mi je promijenio bobine i svijećice i pregledao kabele koji su bili u redu,te je nakon toga određeno vrijeme auto dobro radio na benzini međutim nakon pređenih cca 5000 km auto na benzini opet trokira. Interesira me marka svijećica koje bih trebao staviti i dali postoji još koji razlog trokiranja izuzev svijećica,bobina i kablova. Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Odgovarajuće svjećice su : Bosch F8DC4, Beru 14F-8DU7.97 ili 14FGH-8DTURXO, NGK BCP6E-VG97 ili BKUR5ET . Osim svjećica, kablova i bobine, ostali mogući uzroci prekidanja mogu biti : filteri, nečisti injektori, tlak goriva, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snge, lambda sonda, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, EVAP ventil rezervoara, mjerač mase zraka .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - POJAVILE SU SE 4 GREŠKE ?

Datum objave: 13.01.2013 11:20:04
Slika
PITANJE:

postovanje imam jedno pitanje,imam mercedesa c lasa 220 cdi automatik 2001 godina pojavilo mi se 4 greske abs,bas,esp i epc..tjekom voznje znam mi se desit da kad stanem na semaforu i onda opet krenem da mi ostane u 3 ili cetvrtoj brzini kako kad onda stanem sa autom ugasim ga i izvadim kljuc pustim ga da se resetira i opet ga upalim i onda je sve normalno.vozio sam ga na diagnostiku pokazo mu je kvar na zadnjem desnom kotaca na abs senzoru mehanicar mi je reko da to treba promjeniti pa ako nebude to onda da treba promjeniti esp neki kompjuter ili nesto slicno...pa me zanima vase misljenje...hvala...pozdrav...

ODGOVOR:

Kada se radi dijagnostika motora i dijagnostika opčenito, onda treba svaku neispravnost i svaku grešku shvatiti ozbiljno jer ista sigurno radi određene smetnje . Greške koje ste naveli ABS, BAS, ESP, EPC odnose se na pojedine sustave. Zajedničko za sve te sustave jest da su međusobno povezani . Tako i kvar senzora ABS-a na zadnjem desnom kotaču može biti uzrok zbog kojega ne rade i sustavi koje ste Vi spomenuli. Ukoliko ne sumnjate u stručnost i dobre namjere Vašega servisa, dajte im mogućnost da se bave vašim vozilom i da isto dovedu u ispravno stanje.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 290 TD - OTKLANJANJE KVARA

Datum objave: 07.12.2012 12:04:03
Slika
PITANJE:

Cijenjeni gospodine Meić. Ovim putem, htio bih vam se još jednom zahvaliti na brzom i stručnom otklanjanju kvara na svom automobilu Mercedes E 290 Turbodiesel. Ulje više ne curi, zadovoljan sam a ujedno i ponosan na činjenicu što sam upoznao čovjeka koji tako srdačno i profesionalno pristupa klijentima i njihovoj (našoj) problematici u vremenu kada većina servisera prvenstveno gleda na zaradu a ne na napravljeni posao. Hvala još jednom...

ODGOVOR:

Poštovani, hvala na lijepim riječima . Drago mi je da ste zadovoljni mojom uslugom . Ja sam samo radio svoj posao . Pozdrav za Vas .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 140 1,4 i. - MOTOR KAO DA RADI NA TRI CILINDRA ?

Datum objave: 05.12.2012 15:49:01
Slika
PITANJE:

poštovani Imam mercedes a 140 benzinac 2001. godina. Normalno sam se dovezao sa posla, slijedeće jutro upalio je bez problema ali kao da radi na tri cilindra. Stvarno tako i zvući. Promjenio sam svječice i bobinu ali stvar je ista. broj okretaja je konstantan ne zaletava se. Ukopča čok kad je hladan i pušta ga normalno. vožnja je nemoguća jer nema snage. gorivo je točeno tjedan dana prije kvara. Jel možda kvar na ECU modulu ili negdje drugdje.

ODGOVOR:

Nije dobro unaprijed predviđati što je moguće u kvaru i što bi moglo biti . U ovom slučaju treba krenuti od činjenice koju ste rekli a to je da motor čudno radi i da nema snage . Kada je to tako uvijek se radi dijagnostika motora , točno se defektira kvar , predloži se rješenje i otkloni se kvar . U ovom slučaju osnovni uzroci mogu biti : mehaničko stanje motora ( ventili, kompresija , faza motora ) , sustav elektronskog ubrizgavanja goriva ( pojedini senzori motora, tlak goriva, injektori, davači impulsa, aktuatori ) , sustav za upravljanje motorom i sustav paljenja .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 203 C 220 CDI - VISOKOTLAČNA PUMPA COMMON RAIL ?

Datum objave: 28.11.2012 08:35:44
Slika
PITANJE:

Postovani, prvo sve pohvale za Vas rad i trud i zatim moj problem. Radi se o tome da je visokotlacna pumpa Bosch u common rail sistemu procurila, nakon zamjene svih gumica jedan dan je bilo sve u redu da bi drugi dan procurila istim intenzitetom. Mercedes W203 c klasa cdi 220, 203.206 oznaka motora. Hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Tlakovi u visokotlačnoj pumpi su oko 1.800 bara . Zbog toga sve radove na pumpi treba obaviti po svim pravilima struke . Uz to moram posebno naglasiti da većinu visokotlačnih pumpi sustava Common Rail može servisirati jedino proizvođač . Mi serviseri možemo jedino ugraditi tvornički repariranu pumpu i po potrebi obaviti programiranje na vozilu .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 D - OVLAŠTENI SERVIS NIJE NAPRAVIO NIŠTA ?

Datum objave: 23.11.2012 11:16:38
Slika
PITANJE:

Postovani. Molim vas za savjet jer mozda zvuci cudno ali nema mi tko pomoci..cak i ovlasteni Mercedes servis nije napravio nista,,jednom rijecju da ne duljim neznaju. Radi se o Mercedesu W 210 ,e klasa 220 diesel 96 godina. Autu se pali Edc ,,naravno i ja znam za problem, sa Lucas pumpom ,ali napominjem da sam stavio repariranu od Purica 2008 godine.Diagnostika je pokazala u servisu Mercedesa dok je jos radio da se radi o elektricnom djelu Lucas pumpe ali vise nisam soguran da je to u pitanju,,naime auto sam pocne dodavati gas i tad se upali ecd i auto se ugasi,prije je to bilo jednom u 2 mjesec dana ,,sad nekad bude i 10 puta na dan a nekad kao sad dok ovo pisem vam vec 10 dana radi sve ok. Znam i za senzor gasa ,filter itd,,auto ponekad i trza u voznji i onda se takoder ugasi. Dali je nuzno da je Lucas pumpa u pitanju ili postoje i druge mogucnosti . Vozio sam ga u neki drugi servis da mi provjere dali je mozda zrak problem ,,usis ili filter ali jednostavno nitko nezna nista o tome. Kad ulijem gorivo na pumpi ,,taj tren se auto u pravilu ugasi ,,nakon par minuta cekanja upali se i radi super kao da nije nista bilo. Molim vas da mi date i savjet dali bi bilo stetno da stavim neki aditiv mozda za prociscavanje sustava cijeloga od rezervara,,pumpe,,dizni i ako da, da mi kazete koji da aditiv tovno stavim . Hvala vam lijepa,svjestan sam da je predugacko ali jednostavno neznam sto da radim vise. Lijep pozdrav. silvio. zadar.

ODGOVOR:

Dobro sam razumio sve što ste naveli iako ste neke detalje nepotrebno navodili . U ovom slučaju nema potrebe za teoretiziranjem nego za konkretnim djelovanjem . Isto tako nije bitno da li ste ugradili visokotlačnu pumpu prije 4 godine ili jučer . Osnovna činjenica je da se motor povremeno gasi na način koji ste opisali . Znači kvar postoji i treba ga najprije otkriti . Prema Vašem opisu najviše treba sumnjati u EDC ( Electronic Diesel Control )  visokotlačnu pumpu . To znači da istu treba ispitati i ako se utvrdi neka neispravnost na mehanici , hidraulici, elektronici , pumpe, istu treba otkloniti bez obzira na troškove . Ako se nakon ispitivanja visokotlačne pumpe utvrdi da je ona ispravna , potrebno je ponovo ugraditi pumpu i dalje tražiti grešku na : električnoj instalaciji motora, na pojedinim senzorima motora,  na ECU centrali motora . Ispitivanje pumpe se može napraviti tako da se ista demontira i pošalje na ispitivanje u specijalizirani servis . Drugi bolji način je da se kompletno vozilo doveze u specijalizirani servis i da se tada obavi demonaža pumpe , ispitivanje pumpe, eventualni popravak pumpe , ugradnja pumpe, završno ispitivanje na vozilu . Ovo je jedini efikasan način kako se može riješiti problem koji ste naveli . Sve ostalo su samo teoretiziranja bez ikakve učinkovitosti .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 D 2,0 D - TEŠKO ŠALTANJE BRZINA I BRUJANJE ?

Datum objave: 20.11.2012 08:41:37
Slika
PITANJE:

Cijenjeni gospodine Meiću. Već ste mi par puta pomogli, pa moram ponovno zatražiti Vaše mišljenje. Vozim Mercedes 190 D, 2.0 dizel, 1988.godina. U zadnje vrijeme imam problem pri ubacivanju u treću i pogotovo u četvrtu brzinu. Naime, počinju se javljati vibracije na zadnjem staklu, brujanje motora i isprekidan rad s tutnjanjem (kao duboki spori rafal) odmah u trenutku kad pustim spojku. Recimo, nekada sam u treću ubacivao s 40 km/h, a od neki dan odmah trese i bruji. U četvrtu teško prebacim i sa 70 km/h, a upravo pri toj brzini ne smijem dati mali gas, jer odmah bruji i cvrči. Drugi problem je što kad vozim makadamom osjećanjem zvonko lupkanje ispod volana, kao da duboko u volanu imam posuđa ili alata. Ne znam što bi to moglo biti. Molim za odgovor iz Vašeg iskustva.

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu zaključio sam da uzrok mogu biti nosači motora i ili nosači mjenjača . Na to ukazuje otežano šaltanje i brujanje koje ste spomenuli . Zato najprije provjerite ispravnost spomenutih nosača motora i po potrebi zamijenite neispravne nosače .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 CDI - TEŽE PALI ?

Datum objave: 19.11.2012 17:24:56
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, prije nego Vam postavim pitanje vezano za moj automobil, želim Vam zahvaliti na ovako velikom broju odgovora koji su korisni i poučni za sve ljubitelje auto-moto tehnike i posjetitelje Vaše cijenjene stranice. Naime, posjedujem Mercedes E 220 CDI iz 1999.godine. Uvezen iz Njemačke i u mojem vlasništvu već osam godina. Servisiran redovno, izmjena ulja, filtera za zrak, gorivo...sve redovno. Apsolutno u tih osam godina nisam imao nikakvih problema. Prije 10-ak dana prilikom startanja, motor mi duže "vergla" (3-5 sekundi), i tako je prilikom svakog startanja.Kada upali motor radi besprijekorno. Grijači su ispitani i u redu su. Motor je čist i suh, dovodi goriva također.Vizualnim pregledom uvidio sam da na poklopcu motora ispod druge dize, odnosto u ležištu oko nje se nakupila jedna manja količina nafte?! Stoga bih Vas zamolio da mi date svoj savjet da li zbog te nafte oko dize nešto nije u redu s njom, pa auto duže "vergla", ili je problem u nečem drugom. Unaprijed zahvalan na odgovoru i svako dobro u daljem radu i životu Vam želim!

ODGOVOR:

Gorivo koje vidite oko dize nije uzrok ali uzrok može biti prisutnost zraka u gorivu . Navesti ću i ostale moguće razloge a to su : akumulator, elektropokretač, kontrolni modul grijača, relej grijača, senzor temperature motora, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, dize, EGR ventil, mehaničko stanje motora, visokotlačna pumpa . Uzrok bi se mogao otkriti nakon pregleda svih komponenata koje sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 124 E 200 - DIZEL UMJESTO BENZINCA ?

Datum objave: 07.11.2012 08:18:42
Slika
PITANJE:

POSTOVANI, VLASNIK SAM MERCEDESA W124 200E. ZBOG VELIKE POTROSNJE RAZMISLJAM DA UGRADIM DIZEL MOTOR,DALI MI SE TO ISPLATI I KOLIKO NOVACA BI ME TO KOSTALO?UNAPRIJED HVALA.

ODGOVOR:

Cijena ugradnje dizel motora bi bila skuplja nego što je vrijednost Vašega vozila . Razlog za to je što se uz dizel motor trebaju ugraditi i svi drugi popratni dijelovi , sklopovi, mjenjač,  komande, ispušni sustav, električna instalacija, kompjutor i još dosta toga . Puno jeftinije bi bilo da vozilo prodate i nabavite drugo vozilo s dizel motorom koje ima malu potrošnju goriva .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 CDI - GENERALNI POPRAVAK MOTORA ?

Datum objave: 22.10.2012 10:30:30
Slika
PITANJE:

Poštovanje gosp Meić, živim u BiH, prije 4 mjeseca sam iz Njemačke uvezao C 200 CDI 90 kw 2004 godište.Nemam partikelfilter, nestao u putu,jer sam jednom gospodinu dao punomoć za dovoz auta. Promijenio sam blok motora, turbinu, pumpu visokog tlaka, jedan injektor, radilicu ,ležaje, sada ću i karike a na tisuću prijeđenih kilometara, podigne mi se razina ulja za litar, umjesto 6 kad ispustimo 7 litara. Živim u Orašju, odmah priko Save kod Županje i daleko sam od Vas 250 km.Svi majstori u okolici do Osijeka, pokušavaju nešto riješiti a danas sam prvi puta naišao na Vašu adresu i savjete i mislim da mi Vi to možete riješiti.Motor je ponovno rasklopljen i nakon 2000 kilometara ležaji na radilici su ponovo načeti a sva sreća da sam inzistirao na zamjeni karika, te je majstor motor otvorio. Znam da je Vaše vrijeme dragocjeno ali ja Vas molim dajte mi savjet.U računalo od auta ,slabo tko ovdje nešto zna, svi se trude samo ja i dalje bez auta a novci bespovratno klize iz džepa. Bog i svako dobro i nastavite pomagati ljudima.

ODGOVOR:

Nivo ulja u karteru se može povećati radi dva razloga . Prvi je kada u karter ulazi rashladna tekućina  a drugi je kada u karter ulazi gorivo . U prvom slučaju uzrok je najčešće brtva glave motora . U drugom slučaju uzrok su : dize, brtve na dizama, koša kompresija i izostanak paljenja na jednom od cilindara . Reparatura motora koju ste radili i koju radite je najsloženija i najodgovornija aktivnost koja se radi na vozilu . Zbog toga takvu vrstu poslova treba obaviti vrlo stručno i odgovorno kako bi motor opet dugoročno dobro funkcionirao . Ovom prilikom moram reći da je pravi generalni popravak vrlo skup , ali je dugoročno isplativ . Jeftinije rješenje je ako bi mogli pronači isti takav rabljeni motor koji bi bio u dobrom stanju . Najvažnija stvar kada se rastavi motor je točna defektaža pojedinih dijelova . To znači mjerenej istrošenosti . Nakon toga se radi strojna obrada i planira koji su sve potrebni materijali . Ako se napravi propust u ovom dijelu posla , popravak motora neće biti kvalitetan a to je onda daleko skuplje nego da se odmah radi prava generalka .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES ML 270 CDI - ZAŠTO PUNO TROŠI ?

Datum objave: 15.10.2012 23:23:17
Slika
PITANJE:

dobar dan!imam jedan koji nikako ne mogu rjesiti!imam mercedesa ml 270 cdi 2000g.isve je bilo uredu s autom dok nisam isao promjeniti dihtung ispusne grane.prilikom skidanja pukli su serafi na glavi.glava se skinula stavio novi dihtung glave i dihtung ispusne grane.to je mehanicar sve sastavio e onda je nastupio sok!!!auto je prodimio i poceo se tresti.da bi rekli da su dizne lose,stavili su mi svih pet repariranih dizni i vise nije dimio niti treso.za dizne i ruke dao sam 6000kn.da bi kada sam se poceo voziti auto poceo nenormalno tositi oko 20 litara.reklamirao sam auto ali oni ne mogu naci uzrok.svi parametri dobri ina testeru nista ne pokazuje.kazu da je sve uredu ali kako ako auto toliko trosi???molio bi vas za pomoc jer vise neznam sta da radim.hvala

ODGOVOR:

Točan uzrok velike potrošnje se može navesti tek nakon dijagnostike motora . Sada mogu nabrojiti moguće neispravnosti a to su : mehaničko stanje motora ( faza , kompresija, istrošenja u motoru ) , filteri, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor tlaka na rail-u, dize, senzor tlaka turbine, bypass ventil turbine, sustav za regulaciju turbine, MAP senzor, djelomično začepljenje auspuha, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 140 - LUPANJE U MOTORU DOK SE NE ZAGRIJE ?

Datum objave: 12.10.2012 12:24:32
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam mercedes a 140 1998 prilikom prvog paljenja čuje se jako lupanje/zveketanje sve dok se motor malo ne razradi/zagrije u vožnji do odprilke 2km. Mislim da bi mogao biti lanac jer prešao je 300 000 bez zamjene ili možda nešto drugo? Hvala

ODGOVOR:

Moguće je da čujete zvuk jednog od lanaca i lančanika . Gornji lanac pokreće razvodni mehanizam a donji lanac pumpu za ulje . Svaki od spomenutih lanaca ima i svoj natezač pa treba posumnjati i u njihovu ispravnost . U ovom slučaju treba kao mogućnost još spomenuti hidropodizače koji također mogu stvarati zvuk lupanja jer isti funkcioniraju pomoću ulja u motoru i za njihov rad je potreban odgovarajući tlak ulja .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 D - MOŽE LI DRUGA PUMPA ?

Datum objave: 04.10.2012 22:35:33
Slika
PITANJE:

poštovani imam mercedes c220 diesel 94g sa ugrađenom lucas pumpom(navodno jedna od lošijih) Moj problem je taj što auto nemirno radi te trza u vožnji i jako dimi (bijelo plavkasti dim)znak da nema goriva. Promjenio sam filter goriva,propuhao sa kompresorom lajtunge do rezervoara,spajoa ga direktno sa kantom na krovu ali uvijek isto. Obavio sam dijagnostiku te je kompjuter izbacio grešku na njemačkom "menegenregelung"odnosno regulacija goriva. Pošto sam saznaao da je dotična pumpa jako skupa odnosno njena reparatura zanima me sljedeće a isto sam čuo od majstora koji radi mercedese da je moguće u taj auto ugradit mehaničku pumpu od w124 200d,te da uz to treba promejniti postojeće lajtunge vakum pumpu i bravu za paljenje pošto se ta pumpa gasi na vakum. Da li je to doista moguće jel bi tim zahvatom vjerovatno riješio problem za dugo jel mi mastor kaže da je pumpa već rađena pošto je označena za žutim točkcama na pojedinim dijelovima.

ODGOVOR:

Pojedine osobe, amateri i nestručnjaci rade svakojake improvizacije i preinake pa se ne bi čudio da su Vam rekli da možete ugraditi u vaše vozilo i pumpu od kombajna ili nekog građevinskog stroja . Ja Vam sigurno neću reći da to radite . Moj savjet je da ugradite točno odgovarajuću pumpu na Vaše vozilo , bez obzira na cijenu . To će sigurno biti puno jeftinije nego bilo koje drugo nestručno rješenje .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - NE ZNAM ODAKLE CURI ULJE ?

Datum objave: 02.10.2012 21:49:38
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam mercedes cdi C klasa 220 2001 godina,prva reg.2002 godina,pređenih 280000 km primjetio sam na podu kada pomaknem auto da curi ulje i stvore se male fleke ulja na zemlji.Što je to i od čega i što mi je činiti,tj.dali moram Hitno na servis?Inače kontrolna tabla mi kaže da je sve ispravno. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru

ODGOVOR:

Ulje koje visite može biti : motorno ulje , ulje iz mjenjača, ulje iz servo volana , ulje iz kočnog sustava . Svako od navedenih ulja ima drugačiju boju pa se po tome može znati odakle propušta. Ako sve radi i ako nema nikavih upozorenja stvar nije toliko hitna . Provjerite sve količine i nivoe ulja pa možda i po tome zaključite gdje nastaje propuštanje .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - CRNI DIM I NEUGODA U PROMETU ?

Datum objave: 13.09.2012 09:06:21
Slika
PITANJE:

Poštovanje.Moj problem je u mercedesu c 220 cdi 99g.Auto radi savršeno,ne troši ulje,dobro vuče ali dimi i to crni dim da mi je već neugodno u prometu.Auto ima stvarnih 201000km.Pomagajte.Hvala...

ODGOVOR:

Crni dim ukazuje na loše sagorjevanje u motoru zbog prevelike količine goriva i premale količine zraka . Uzroci te pojave mogu biti mnogobrojni . Iako ih ima puno navesti ću ih po logičnom redoslijedu a to su : filter zraka, EGR ventil, propuštanje na tlačnoj strani turbine, MAF senzor , dize, tlak turbine, Wastegate regulacioni venti turbine, senzor tlaka zraka u usisnom kolektoru, senzor temperature zraka IAT, senzor temperature motora ECT , dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, senzor pedale gasa, mehaničko stanje motora, djelomično začepljenje auspuha, ECU centrala motora . Kao što vidite ima toga puno i zato je najprije potrebno točno defektirati i otkriti kvar / kvarove a nakon toga s emože razmišljati o otklanjanju kvara i potrebnom popravku .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - SKUPO PLAČENA USLUGA ?

Datum objave: 08.07.2012 09:53:11
Slika
PITANJE:

Štovani G.Meić,prije tri mjeseca zamolio sam Vas da mi pošaljete kako mogu sam bez kompjutora vratiti na Mercedesu c220cdi 2008 g.intrvale.Odgovorili Ste,da to je najbolje u servisu,koji to rade i besplatno ,za dvije minute,kako na podrućju Bjelovara nema servis za Mercedesa,morao sam otići u Zagreb i stvarno ni pune dvije minute mhanićar mi je vratio iterval,koji je ne u kilometrima,nego u danima.Platio sam 200kuna plus put u Zagreb i nazad sve oko 300kuna.Recite nije li to malo pretjerano.Stoga Vas ponovo molim pošaljite mi to kako se radi da mogu sam.Tražio sam toga mehanićara da mi pokaže,jer je to radio sve rućno bez kompjutora,ali samo se nasmijao.Unapred zahvalan u oćekivanju pozitivnog odgovora. BOG.

ODGOVOR:

Danas rijetko gdje možete dobiti nešto besplatno . Sve servisne podatke , mi serviseri skupo plačamo ( baza podataka, CD, obnova podataka, servisiranje dijagnostike i t. d. ) . Moje pitanje za Vas glasi : što bi te Vi napravili za servis koji bi Vam obavio besplatno neku uslugu na Vašemu vozilu ?  Da li bi mu samo rekli HVALA ili bi mu to nadoknadili kroz neku kompenzaciju odnosno vraćenu protuuslugu .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 240 - SKUPA BALANS ŠTANGA ?

Datum objave: 01.06.2012 08:47:57
Slika
PITANJE:

Poštovani, probat ću što bolje opisati problem. Imam C klasu iz 2002.g, preciznije w203 C240, limuzina. 220 000km, redovito servisirana. U vožnji čujem na prednjem dijelu šripanje, ali ne odmah nego tek nakon nekih 20-ak minuta vožnje kad se auto ugrije, koji put i pola sata. To se čuje samo na neravninama, dok se vozim po autoputu ništa. Kad radio radi onda se ta buka ne čuje, međutim kad je radio ugašen dovoljne su i male neravnine i zvuk škripanja postaje neugodan, imate dojam kao da će se prednji dio auta raspasti. Bio sam kod mehaničara dvaput i normalno svaki put kad sam došao do njega i poslije duže vožnje, nije se čulo ništa. On ga je dignuo na dizalicu i nije ništa vidio, osim sta je napomenuo da po toj štangi sta se nalazi između 2 prednje vilice, pretpostavljam da je riječ o balans štangi, kao da nešto curi. Molim Vas za savjet, rečeno mi je da ta štanga nova košta 10-ak tisuća kuna, pa ne znam da li se uopce onda isplati popravljati. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Škripanje koje čujete može nastati na bilo kojem dijelu prednjeg ovjesa . To mogu biti pojedini selen blokovi, kugle vilica, krajnici , spone, blokovi balans štange, vertikalne spone ovjesa, aksijalni ležajevi amortizera. Osnovni zadatak servisa je da pregleda Vaše vozilo i da točno utvrdi mjesto i uzrok škripanja . Nakon toga treba predložiti rješenje . Balans štanga nije uzrok i ista se nikada ne mijenja . Po potrebi se mijenjaju samo gumeni blokovi balans štange a oni su vrlo jeftini.

na vrh Povratak na vrh