Danas je: 30.07.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MERCEDES C 220 CDI - IZGUBIO SNAGU ?

Datum objave: 07.07.2014 16:19:01
Slika
PITANJE:

Postovanje G.Meicu Bio biva uveliko zahvalan ako bi ste hteli da mi date dogovor na moje pitanje. Vlasnik sam Mercedesa C220CDI 105kw iz 2002god. Pre nekih nedelju dana auto je izgubio snagu i uopste ne lici na onaj auto sto je bio krece se kao obican dizelas mislim da turbina ne funkcionise uopste a kocnica je postala tvrdja (radi se o automatiku) sta bi mogo biti probelm? hvala unapred pozdrav iz kumanova

ODGOVOR:

Moguće je da je oštećena neka cijev za podtlak ili da ne radi ispravno pumpa koja stvara podtlak . Podtlak se koristi za regulaciju turbine i za servo uređaj kočnice.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W211 220 CDI - ČUDAN ZVUK ?

Datum objave: 06.07.2014 17:13:58
Slika
PITANJE:

POŠTOVANJE MOLIM VAS AKO MI MOŽETE POMOĆI DA RIJEŠIM SVOJ PROBLEM. POSJEDUJEM MERCEDES W211 220CDI 2004 GOD SA 135000 KM. PRIJE OD PRILIKE POLA GODINE POČEO MI SE JAVLJATI NEKI ZVUK KOJI JE SLIČIO KAO DA LEŽAJ MELJE U KOLU.TO BI SE JAVLJALO PRETEŽNO KAD BI KRETAO ILI KAD BI U VOŽNJI DAVAO PA PUSTIO PAPUČICU GASA.TAJ ZVUK JE SADA SVE JAČI,VIŠE SE ČUJE KAD IDEM UZ UZBRDICU,POGOTOVO IZMEĐU KUĆA ILI ZIDOVA...SADA SE ČUJE I KAO DA NEGDI PROPUSTI ZRAK,A DOLAZI KOLIKO MOGU PROCIJENIT OD ISPOD AUTA...SERVISERI OVDE U SPLITU NEMOGU ODGONETNIT ŠTA JE,JEDAN KAŽE WANDLER,DRUGI TO KATEGORIČKI ODBIJA...INAČE PRIJE 7000 KM SAM MJENJAO TURBINU KOJA JE RIKNILA NA AUTOPUTU :( UNAPRIJED SE ZAHVALJUJEM NA POMOĆI I POZDRAVLJAM

ODGOVOR:

Bez stručnog i neposrednog uvida nitko Vam ne može reči zašto nastaje opisani zvuk . Prema Vašem opisu to može biti ; diterencijal, auspuh, pojedini ležajevi kotača, kardansko vratilo, mjenjač, kotači , nosači motora, ostali netipični uzroci .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 270 CDI - SKUPI POPRAVAK ?

Datum objave: 25.06.2014 17:33:37
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, ja sam jednom postavio pitanje i nisam dobio odgovor. Može biti da nisam ispravno postupio prilikom slanja pitanja, zato se obraćam ponovo. Kao što vidite, živim u Rigi, Latvija, posedujem Mercedes c270 cdi avangarde iz 2001. godine. Primetio sam da je motor "orošen" od ulja na levoj strani sa vrha ka dole. Konstatovano je da je u pitanju problem sa kolektorom vazduha. Tu je neki leptir navodno zatvoren, i zbog toga pritisak koji se javlja u kolektoru, "izgura" malo ulja. Interesuje me da li je to veliki kvar, koliko nužno se mora remontovati ili se može voziti tako. Naima, ovde su mi zaračunali jako veliku cenu za zamenu tog koletora, takođe i remont mnogo košta. Zamena bi me koštala oko 700€ dok su mi za remont predlagali 350€!!! Da li imate neki savet? Hvala lepo na odgovoru.

ODGOVOR:

Ako motor normalno pali , ako ima potrebnu snagu , ako je potrošnja ulja u prihvatljivim granicama , onda se možete još neko vrijeme tako voziti . Cijena usisnog kolektora sa zaklopkama je oko 700 eura i to je realno . Isto tako je realno ako Vam naplate za remont 350 eura . Za to Vam trebaju dati i garanciju ( 1 godinu ) .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 140 1,4 i. - SAM SEBI DODAJE GAS ?

Datum objave: 22.06.2014 23:13:18
Slika
PITANJE:

Postovani vidim da jako puno pomazete ljudima sa svojim savjetima i iskustvom pa bih Vas zamolila da i meni pomognete. Nedavno smo kupili mercedes a140 2000 godiste. Prije kupnje napravljen je servis gdje su zamijenjeni svi bitniji dijelovi i osteceni/potroseni dijelovi. Ali ostala su dva problema koja ne znam kako rijesiti. Naime prvi problem se odnosi kad se pali auto dok je hladan. Sam sebi pocne dodavati gas i ide preko 3000 okretaja pa se naglo spusti kao da ce se ugasiti auto. To se ponovi nekoliko puta i nakon toga auto radi normalno. A drugi problem se oddnosi na rezervar goriva. Svaki put kad se otvara cep kao da se napravi vakum. Svaki put izade jako dosta zraka/ili cega vec i jako se osjeti benzin. Molim Vas za savjet kako bih znala sto rpije to rijesiti. Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Točan uzrok svih neispravnosti se može znati nakon pregleda i dijagnostike . Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, motorić minimuma, senzor položaja zaklopke snge, električna instalacija motora, propuštanje na usisnom kolektoru, ECU centrala , čep rezervoara, sustav za odzračivanje rezervoara.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - ZAŠTO NASTAJE CRNI DIM ?

Datum objave: 16.06.2014 18:13:23
Slika
PITANJE:

postovanje, imam mercedes c220 cdi,2002 godina,105 kw,143 ks,ovako problem je sto puno dimi i to crni dim, startno nece potegnuti i puno trosi izmedu 10,5 i 11,5 litara pa me zanima u cemu je problem. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Točan uzrok se može znati nakon dijagnostike motora. Moguće neispravnosti su : filter zraka, propuštanje na tlačnim cijevima turbine, EGR ventil, mjerač mase zraka, dize, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, turbina, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor temperature motora, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, senzor pedale gasa, visokotlačna pumpa, začepljenje ispušnog sustava, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 E - RADI NEMIRNO I TEŽE PALI ?

Datum objave: 26.05.2014 16:40:40
Slika
PITANJE:

Poštovanje, probat ću opširno napisati problem. Naime, nedavno sam postao vlasnik lijepog Mercedesa 190E 2.0, 1983 god., sa ugrađenim plinom. Međutim, ne radi kako treba i polako ga popravljam ali ne znam šta točno da radim. Radi nemirno, nekada teže pali, kada je zagrijan radi nekada lijepo, mirno ali rijetko, češće je nemiran, kao da ne rade svi cilindri, ponekad propucava i osjeti se miris čudne smjese, čini mi se, goriva i plina. Bio je nedavno kod majstora da promijeni gljivu na ulazu za tenkiranje plina i neka crijeva i sat na boci, bilo je dogovoreno da našteluje motor, što je i uradio, ali rekao mi je da moram promijeniti isparivač, jer ovaj što je sada na autu je vakuumski, a trebalo bi da bude elektronski jer je motor injection. Kada mu dam kontakt čuje se pumpa za gorivo (iako je na prekidaču prebačen na plin, radi se o Levato instalaciji) nakon čega ja moram barem 1-2 puta nadrukati plin da bi uopće upalio. Zanima me dali se po ovome može nešto znati, jer nekog stalnog problema nema, uvijek je drugačije. dali da mu isključim dovod goriva, da uvijek pali i radi na plin? Molio bih ako mi možete nekako pomoći savjetom. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

U ovom slučaju probleme mogu stvarati ; mehanički sustav motora, sustav dobave goriva ( benzin ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav za upravljanje motorom i na kraju plinski sustav . Osobno ne bih komentirao što Vam govore pojedini "stručnjaci " . Na Vašem vozilu potrebno je točno defektirati kvar/kvarove i nakon toga iste otkloniti . Naravno da se kvarovi mogu otkriti samo neposrednim uvidom na vozilu i ispitivanjem pojedinih dijelova i sklopova na vozilu . Zabluda je očekivati da Vam točno defektira kvar netko koji je od Vas udaljen puno kilometara . Redoslijed ispitivanje je slijedeći : mehanički sustav motora, sustav dobave goriva, sustav za stvaranej iskre na svjećicama, sustav za upravljanje motorom , plinski sustav . Potražite servis koji je u stanju obaviti ovakvu vrstu ispitivanja i točno otkriti kvar/kvarove .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 210 220 CDI - NEMA SNAGE NAKON SERVISA ?

Datum objave: 16.05.2014 09:21:01
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Naime, imam mercedes w210 220 cdi i napravio sam servis zamijene ulja i svih filtera (ulja, zraka, goriva i kabine). I kad sam krenuo u voznju poslije servisa primjetio sam da mi sebturbina ne pali uopce, a nema nikakve lampice upozorenja! Prije servisa je bilo sve ok. Zanima me sto bi moglo biti.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; senzor tlaka zraka, mjerač mase zraka, EGR ventil, regulacioni ventil turbine, ventil za rasterećenje turbine, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, zrak u sustvau goriva, neodgovarajući filter goriva, električna instalacija motora, dobvana pumpa, ostale netipične greške . Sve navedeno treba ispitati .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 CDI - IMAM MERCEDES S TRI PROBLEMA ?

Datum objave: 22.04.2014 18:47:15
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću,unaprijed zahvaljujem na lijepim odgovorima i vašoj pomoći,imam Mercedes serija W203 C200 CDI 2006 god. sa tri problema.Prvi problem je da neki dan u vožnji na vetilacijski otvor suvozača počeo izaziti dim,odamh sam stao,digao haubu i ugledao sam dim ispod zračnog filtera(jako je dimilo) u predjelu auspuha.Neznam u čemu je poblem i da li je to opasno,više se nije ponavljalo da dimi ali se ponekad osjeti neugodan miris. Drugi problem je kad je auto hladan dam kontakt uključi se grijač,neki 5,6 sekundi grije i isključi se pa upalim auto,poslije 5,6 sekundi grijač se ponovno uključi i tako stoji 1-2 min i isključi se.Kad je motor vruć to se ne dešava. Treći problem je da nepostiže radnu temperaturu,a kad postigne radnu temperaturu npr. u gradskoj vožnji,poslije kad izađem na otvoreno njegova temperatura se smanji otprilike na 60 stupnjeva. S poštovanjem hvala i drago mi je da postojite gospodine Meiću.Danijel.

ODGOVOR:

Dim se ne smije pojavljivati ni kod motora ni u kabini . Uzrok može biti neispravnost cijevi za odušak od  ulja ili propuštanje goriva na cijevima za povrat goriva . Ako s epali kontrolna lampica grijača na način koji ste opisali moguće neispravnosti su ; neispravan jedan ili više grijača, neispravni pojedini senzori motora, ostale moguće neispravnosti na sustavu za upravljanje motorom . Uzrok što motor ne postigne radnu temperaturu je neispravan termostat .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 240 2,6 i. - NE MOŽE UPALITI MOTOR ?

Datum objave: 22.04.2014 18:14:42
Slika
PITANJE:

DOBRO JUTRO IMA JEDAN PROBLEM O MERCEDES C240-2.6L-V6 -2002- KUPIOPRE 6 NEDELJE U PONEDELJAK DOSHA MOJ SIN IZ POSLLA DOBRO JE BILLO KAD U JUTRO HTEO DAS PALLI REKAO SAMO QUE JEDAN KLAK MALLI INIJE MOGAO DA PALLI SOMO SE QUJE VENILATOR U TABLLO STRUJA RADI SFE SFETLLE SE PALI KAO PRE PROBALLI SMO DA PALIMO UMRE KAO KAD PARKASH AUTO SAMO VENTILATOR SE QUJE STARTER ANLLASER NE KRENE PAS KAO MERTAV PROBBALLI NAJEDNOM GARAZHU KAZHE STRUJA DOLLAZI NA ANLASER KAZHE DAJE DOBRO ANLLASER IMALLI SMO U GARAZI MERCEDESA KAZE ONI DAJE KOMJUTER POKFARIO TREBA DA SE MENJA ALLI KOSHT SKUPO 4000$ NE ZNAMO MOZHEMO MI DA KUPIMO JEDAN STARI KOMJUTER ISTO GODISHNJE ISTI MODEL MOZE DA RADI MERCEDES MIJE REKAO DA NE MOZE DA RADI SA STARIM KOMJUTEROM MOZDA I NIJE KOMPJUTER IMA MOZDA NESHTO DRUGO KVAR MOZETE VI DA MI POMOGNETE DA NCHEMO KVAR IMA CHANCE DASE POPRAVI SHTO TREBAM DA RADIM .HFALA I PRIJATAN DAN.

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba provjeriti ispravnost akumulatora ( baterija ) i elektropokretača ( starter ) . Akumulator mora imati napon veći od 12,4 V i kapacitet veći od 60 % . Ako to nije tako potrebno je ugraditi novi akumulator. Prilikom startanja ( paljenja ) motora , pad napona na stezaljkama akumulatora ne smije biti veći od 3 V ( Volta ) . Ako je pad napona veći od navedenog , treba raditi servis elektropokretača . Ispitajte i napravite sve što sam Vam predložio . Po potrebi se opet javite .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 170 CDI

Datum objave: 18.03.2014 11:03:25
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam problem sa paljenjem motora poslije servisa. Riječ je o motoru mercedes a klasa 170 cdi 66kw 98 god. Motor nema kompresiju, na prvom i četvrtom cilindru vrši ispuh a na auspuh vrši usis. Ne može se upaliti ni sa start sprejem. Svi agregati su provjereni i ispravni te zamijenjeni na tom servisu.Ni majstoru nije jasno što se dogodilo. Inače auto je u voznom stanju dovezen u servis.

ODGOVOR:

Ako motor nema kompresiju , odmah morate otkriti ( defektirati ) uzrok . Najćešći uzroci su : faza motora, oštećeni ventili, propuštanje na ventilima, bregasta osovina, klipni mehanizam . Defektažu kvara može napraviti svaki bolji servis i nakon toga predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES B 150 1,5 i. - MOTOR JAKO BRUJI ?

Datum objave: 07.02.2014 09:39:13
Slika
PITANJE:

Ppštovani , Imam mercedes B klasu 150 2008 godište, problem je u paljenu motor jako bruji 2 -3 minute i trza dok se ne ugrije i nereagira na dodavanje gasa i to traje dok ne osjetim da se smirio i onda normalno vozi. Nakon kratke vožnje ne daje da se poveca brzina više od 50 km na sat. Upaljena mi je lampica za motor i blinka kad je u vožnji sa trzajima a kad se vozi samo svijetli. Mehanicar sumnja u sondu , alternator je promijenjen prije 10 tak dana. Da li imate slična iskustva jer ne volim kad mi skinu znak nekog upozorenja i kažu sad je dobro i ponovo vidim taj znak motora svjetli žutom bojom!! Unaprijed zahvalna

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora koju ste spomenuli ukazuje na grešku u sustavu za elektronsku dobavu goriva ili na grešku u sustavu za stvaranje iskre na svjećicama. Ako motor nema potrebnu snagu onda uzrok nije lambda sonda nego nešto drugo . Točan uzrok se može znati nakon stručno obavljene dijagnostike motora ( kompjutorska dijagnostike nije dovoljna ) . Moguće neispravnosti su ; tlak goriva, nečisti  injektori, regulator tlaka goriva, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, senzor zaklopke snage, mjerač mase zraka, senzor radilice, senzor bregaste osovine, filteri, nečist rezervoar, električna instalacija motora, EGR ventil, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru, bobina, kablovi, svjećice, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 250 TD - "MAJSTORI" NISU MOGLI OTKRITI KVAR ?

Datum objave: 03.02.2014 08:19:06
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav!Vjerujem da ce te mi pomoci jer problem koji imam traje dugo vremena a svi moguci maistori koje sam obislla,cak i maistori specijalizovani za mercedes,nijesu bili u mogucnosti da otkriju kvar.Moj automobil je marke C klase 95 godiste sa motorom snage 250 TD elektronik. Dok je bilo toplo vrijeme on je tesko palio izjutra a svaki naredni put,u toku dana bi palio dobro. Kada su dosli hladni dani,pore toga je nastupio i problem da se on gasi u voznji,tacnije pri naglom skretanj u lijevu stranu.Nakon toga nece da upali pa koristimo siste slepanja i tada mi se pojavljuje bijeli dim iz auspuha.On tada upali, nakon duze voznje, ali cim izgasim automobil on opet nece da upali. Sumnjali smo da nije rezorvoar koji sam i promijenila ali nije.Vjerujem da cete mi brzo odgovoriti na pitanjer i uspjeti da rijesite moj problem,ja sam bez kola vec duze vrijeme. Unaprijed zahvalna!

ODGOVOR:

Moje mišljenje je da se Vašim vozilom nije nitko ozbiljnije bavio i da nije obavljen detaljan i stručni pregled motora . Po logičnom redoslijedu ću nabrojiti moguće neispravnosti kojih može biti puno a to su ; akumulator, elektropokretač, filteri, zrak u sustvau goriva, grijači, dize, upravljački modul grijača, zrak u sustavu za dobavu goriva, regulator količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja goriva, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora ( kompresija, propuštanje na venzilima, začepljenje na usisnim kanalima, začepljenje auspuha, brtva glave motora ) . Kao što vidite ima toga dosta , međutim kada se obavi stručno ispitivanje i pregleda sve što sam naveo , sigurno će se otkriti uzro ili uzroci zbog kojih motor ne može normalno paliti .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 CDI - CRNO DIMI , PUNO TROŠI , TEŠKO PALI , NEMA SNAGE

Datum objave: 29.01.2014 00:27:38
Slika
PITANJE:

postovani gospodine meicu imam problem sa mercedesom c klasa 2001god motor 85kw. imam problem sa tezim panjenjem kada je topao,a kada je hladan pali odlicno takodje i na niskim temperaturama. sledeci problem imam sa povecanom potrosnjom goriva i crnim dimom na auspuhu. Takodje imam slabiju vucu pri startanju tako i u voznji, bio sam kod majstora koji mi je gledao turbinu i rekao da je jos u odlicnom stanju. Ulja mi potrosi manje od litre na 12|13 hiljda kilometara,auto je preslo 230000km. Pa bi vas molio ya vase misljenje jer vidim da ste jako posteni i fer ljudima i njihovim pitanjima.... Unapred hvala..........spostovanjem

ODGOVOR:

Otežano paljenje , povećana potrošnja goriva, crni dim , slabija snaga motora , sve je to povezano. Zbog toga treba ispitati i testirati slijedeće : mehaničko stanje motora, djelomično začepljenje usisnih kanala, usini kolektor, ispušni sustav, EGR ventil, mjerač mase zraka, dize, senzor tlaka turbine, Wastegate regulacioni ventil turbine, MAP senzor, senzor temperature zraka IAT, senzor temperature motora ECT, dobavna pumpa, visokotlačna pumpa, senzor pedale gasa, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W124 250 D - NISAM ZADOVOLJAN NJEGOVOM SNAGOM !?

Datum objave: 29.01.2014 00:10:32
Slika
PITANJE:

imam pitanje? nedavno sam kupio mercedesa 124 250D,ali uposte nisam zadovoljan sa njegovom snagom motora,sudeci da sam prije njega imao mercedesa 200D koi je za razliku od njega bio puno jaci. neki se mi majstori rekli da je do pumpe,dizne,karika imam osecaj da mu hvali gasa pogotovo pri kretanju uz stranu,on ima odlican rad i ne dimi ni malo,ali sam osjetio da mu nesto smrdi iz auspuha.majstori rekli da je to do dihtumga pa sam odlucio vas da pitam. poz i hvala unaprijed :)

ODGOVOR:

Točan razlog / razloge zbog kojih motor nema snege može se znati tek nakon stručnog pregleda Vašega vozila . Mogući uzroci su ; faza, kompresija, začepljenje usisnih kanala, začepljenje auspuha, dize, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, filter, nečist rezervoar.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 140 1,4 i. - KANALNI REMEN ?

Datum objave: 06.01.2014 09:13:33
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Mercedes A 140, 99.godina. U zadnja vrijeme sam primjetila da mi auto nekako čudno radi ( kao da fućka ). Sve je bilo u redu do danas dok mi u vožnji nije nešto kao puklo. U tom trenu je prestalo sa čudnim radom motora, upalila se lampisa od akumulatora ali je volan postao težak, kao da je izgubio servo. Nisam ga gasila , nego se vratita kući, a do kuće je nestalo svijetla i žmigavaca, a u leru je sam dodavao gas. Kada sam ga ugasila više nisam mogla upaliti. Sada sam stavila akumulator na punjač. Što da radim, što bi to moglo biti? Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu , došlo je do oštećenja i puknuća kanalnog remena . Kanalni remen pokreće alternator i pumpu servo volana . Zbog toga se ispraznio akumulator a volan je postao težak jer ne radi pumpa servo volana . Treba ugraditi novi kanalni remen i po potrebi zamijeniti klizač i natezač kanalnog remena .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 124 200 D - NE GASI SE LAMPICA OD ULJA ?

Datum objave: 28.12.2013 10:41:39
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu. Ovako, vec duze vrijeme vozim mercedesa 124 200 dizela, i u zadnjih par dana poceo mi se javljati problem, ne gasi mi lampicu ulja. Kad sam ga kupio prosle godine, nakon mjesec dana voznje isto mi se javio isti problem upalila se lampica ulja dok je motor bio topal. Provjerio sam nivo ulja na mjeracu bio je na pola, ujutru kad sam ga ledenog upalio ugasio je lampicu i ja odem i kupim novo ulje 6l VALVOLINE 15W40 nov filter i zamjenim, nakon toga lampica se nije palila, a pritisak ulja na hladnom motoru je bio na 3 bara, a kad postigne radnu temperaturu pritisak je bio na leru oko 2,2-2,5 bara i sve je bilo u redu do juce kada se ponovo upalila lampica ulja i koja se vise ne gasi ni kad je hladan motor ni kad je topal u njemu je i dalje VALVOLINE 15W40 ulje koje je preslo 1200km od proslog mjenjanja. Ponovo sam provjerio nivo ulja na mjeracu, nivo je na pola, za svaki slucaj dosuo sam malo ulja i sada je nivo na maksimumu, u nadi da ce ugasiti lampicu, ali lampica se ne gasi, a primjetio sam danas na radnoj temperaturi motora da je pritisak ulja na 2 bara pa cak i 1,8 bara. Sta da radim? Neko kaze da mjenjam filter ulja, neko kaze da pogledam indikator, a mene brine zasto je pritisak ulja bas sad u vrijeme kad se lampica ne gasi popustio na 1,8 bara. Ima li to veze sa lampicom, bojim se da nije uljna pumpa, sta mi predlazete vi? Unaprijed hvala! Pozdrav!

ODGOVOR:

U ovom slučaju je najbitnije da utvrdite koliki je stvarno tlak ulja u motoru kada je motor zagrijan na radnu temperaturu . Tlak ulja na leru mora biti veći od 1,0 bar a kada motor radi na 3.000 o/min tlak ulja mora biti 3 bara i više . Ako je to tako onda nema razloga za zabrinutost jer su moguće neispravnosti : indikator ulja , električna instalalcija od motora do instrument ploče, instrument ploča ( puknuće hladnog lema  ) . Tlak ulja treba mjeriti s radioničkim manomatrom koji se obično spaja na mjesto indikatora ulja .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 270 CDI - " MAJSTOR MI JE OČITAO GREŠKE "

Datum objave: 20.10.2013 08:45:53
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI GOSPODINE MEIĆ PRIJE SVEGA LIJEP I SRDAĆAN POZDRAV! MOLIO BIH DALI MOŽETE POMOĆI SA MOJIM PROBLEMOM IMAM MERCEDES E KLASU 270 CDI AUTOMATIK TIPTRONIK 2003 GOD INAĆE MOTOR DOBRO PALI I PRIMA GAS ALI U VOŽNJI JE U POĆETKU MJEŠAO 1 I 2 BRZINU U OSTALIMA DOSLOVNO LETI NAKON PAR DANA ŠTEKAJU SVE BRZINE I GORI LAMPICA MOTORA , ODEM DANAS KOD MAJSTORA I SKINE MI PAR GREŠAKA I UGLAVNOM NEVALJA AKUMULATOR MEMORIJE ZAMJENIM OBA NOVA I U VOŽNJI OPET ŠTEKAJU BRZINE. NA DIJAGNOSTIKI POKAŽE GREŠKU POTENCIOMETRA GASA I SENZOR TLAKA TURBINE UGLAVNOM KADA VOZIM A MAJSTOR PONIŠTAVA GREŠKE U VOŽNJI AUTO IDE OK MOLIM VAS AKO ZAMJENIM SENZOR TLAKA TURBINE I POTENCIOMETAR GASA DALI ĆE AUTO IĆI OK A NA MJENJAĆU NE POKAZIVA GREŠKU. UNAPRIJED PUNO ZAHVALJUJEM NA ODGOVORU !!!

ODGOVOR:

Kompletan rizik oko dijagnostike, defektaže kvara, nabavke potrebnih dijelova i otklanjanja kvarova treba preuzeti servis kojemu ukažete povjerenje da radi na Vašemu vozilu . Najskuplje je da defektažu ( bez imalo obveze ) radi netko drugi a Vi sami da nabavljate dijelove. Na taj način se nepotrebno napravi trošak bez rezultata. Sve što ste naveli može biti neispravno ali i ne mora . Radi Vaše informacije, greške se ne mogu otkloniti brisanjem nego popravkom ili zamjenom neispravnih dijelova . Nije logično da Vi pitate mene da li će motor ispravno raditi ako zamijenite dijelove koje Vam je naveo Vaš " majstor " . Razlog tome je što ja na daljinu i bez mogućnosti ispitivanja i dijagnostike ne mogu točno znati što je neispravno . Kada bih ja to mogao onda bih imao nadnaravne sposobnosti . Vaš serviser koji vam je očitao spomenute greške treba točno znati : što je neispravno , predložiti rješenje , navesti cijenu popravka, otkloniti kvar . Ukoliko on to nije u satanju dođite do mene pa ću ja umjesto njega sve to obaviti .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 D - TEŠKO PALI KADA JE VELIKI MINUS ?

Datum objave: 04.10.2013 18:23:51
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav gos.Meicu.posjedujem mercedes 190D.motor2.0.1988.g.p.imam par pitanja za vas.Kad dodju hladni dani tesko pali(velik minus-nikako).provjerio grijace,OK.,akumulator uzet nov.to se pocelo desavati otkad sam remontovao alnaser(elektropokretac),a pali normalno kad je toplo.kad ga upalim jedno vreme se cuje dizna,kad se zagrije prestane.i na kraju da li je OK voziti na lozivo ulje.UNAPRIJED HVALA.

ODGOVOR:

Prvi i osnovni uvjet da motor dobro pali je stanje akumulatora i stanje elektropokretača. Kada su oni u dorom stanju radilica motora se mora okretati s više od 150 o/min . Drugi važni faktori su ; ispravni grijači, ispravne dize, ispravna visokotlačna pumpa , dobra kompresija motora , ne smije biti zraka u sustavu goriva .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 D - ULJE U RASHLADNOM SUSTAVU ?

Datum objave: 05.07.2013 07:00:09
Slika
PITANJE:

Postovani g Meic, Imam E klasu 220 D god 1997. Danas prilikom kontrole motora usanovljeno je da u rasladnoj tekucini pliva crno ulje. otvorio sam posudu u kojoj se nalazi rasladna tekucina stavio prst unutra da vidim koliko ima tekucine i kada sam izvadio prst, prst je bio crn od ulja. Ulje na sipki motora je na normalnom nivou i na cepu od motora je sve normalno. Cuo sam danas da bi to mogao biti tzv hladnjak od ulja na motoru ona kockasta kutija. Molim savijet i vase misljenje. Auto ima 265 000 km i kupljen je od prvog vlasnika prije tri mjeseca i ja nisam do danas nista gledao jer je prije kupnje napravljen servis. Zahvaljujem

ODGOVOR:

Najprije bi trebalo oprati ekspanzionu posudu a po potrebi i kompletan rashladni sustav te staviti novu rashladnu tekućinu. Nakon toga bi trebalo pratiti da li će se opet pojaviti ulje u ekspanzionoj posudi. Ako s eulje ne pojavi sve je u radu . Ako s eulje pojavi tada traba demontirati hladnjak ulja i isti ispitati pod tlakom te ga po potrebi zamijeniti . Ako je hladnjak ulja ispravan , uzrok je brtva galve motora ili sama glava motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 170 CDI - KAMEN JE RAZBIO KARTER ???

Datum objave: 10.06.2013 12:27:02
Slika
PITANJE:

Poštovani,javljavam se poradi svog osobnog vozila mercedes A170 cdi 2002 god s kojim sam u zadnje vrijeme imao veliki problem a radi se o slijedećem :prilikom vožnje vozila naletio sam na jedan kamen koji se nalazio na prometnici,kojom prilikom sam razbijo kartet vozila nakon udarca cca 100 m daljnje vožnje upalio mi se signal na kompjuteru da mi nedostaje ulja odmah sam stao te prilikom zaustavljanja ispod mog vozila nalazila se velika mrlja ulja a isto tako taj pređeni put je bijo trag ulja.Po zaustavljanjui izvjestio sam policiju i kako sam član Haka vozilo sam odvezao do servisa.Drugi dan me majstor zvao da je auto pregledao i da mi je dosta razbijen karter te mi rekao da mogu taj isti variti ili da si nabavim polovni,našto sam se odlučijo da ipak idem na polovni karter kojeg sam našao te donijo kod majstora,nakon predaje istog sam upitao dali mi je oštećena pumpa ulja te mi je rečeno da nije da je sve oke da je on izmjerijo pritisak i da je to sve oke.Drugog dana dolazim po vozilo auto radi na mjestu uredno platijo 2200 kn uzeo vozilo te sa istim se uputio obilaznicom u pravcu svoje kuće,kojom prilikom sam se kretao cca 100 k/s nakon cca 4-5 km vozilo mi ulazi u ful okretaje 5000 na auspuh i ispod habue pojavljuje se crni dim izvadim ključ iz brave ali auto i dalje radi nakon cca 1-2 min autio sa gasi te ponovo putem mobitela zovem mehaničara koji dolazi gledao vozilo te mi govori da autom mora natrag do njega te se auto vučnom službom vozi natrag u servis.Treći dan majstor me nazove i govori mi se turbina na vozilu raspala te da moram uzimati drugi,nabavljam novu turbinu za 800 eura te je donosim u servis ,nakon dva dana dobivam povratnu informaciju da je turbina postavljena ali da auto radi na tri celindra,rekao sam da mi se auto rastavida se utvrdi razlog pa da znam šta ću dalje .Nakon dva dana majstor me zove i govori da je mjerijo kompresiju te da mi je prvi klip bez kompresije i da se motor mora vaditi van,rekao sam nek se vadi pa da ću vidjeti šta dalje,poslije tog prolazi 20 dana da mi se auto neuzima delati obrazloženje da ima drugih vozila koja su naručena.Sada prije dva dana isti me majstor zove da je skinut motor i da je utvrđeno da mi je oštećen ventil i da je oštećen prvi klip i da mogu doći pogledati kvar na vozilu.To je bilo prošli petak jučer dolazim do servisa skinut motor iz vozila te je skinuta glava motora drugo nije niš rastavljeno te mi majstor pokazuje kako je vrh klipa oštećen te da se treba uzet drugi motor.Kad sam ga pitao dali je oštećen celindar isti je prošao rukom po njemu te rekao ne on je oke te sam tom prilikom predložijo da ću uzet nove klipove sve novo u namjeri da mi se napravi generalna nakon cca dva sata majstor zove da je oštećen celindar da se on čuo sa jednim čovjekom i da se na tim vozilima nema brušenja na motorima.Malo sam opširno napisao svoj problem ali sam htijo da ga u cijelosti shvatite i moje je pitanje o čemu se ovdje radi jer sam ja sada u sav taj novac primoran uzimati drugi motor,jeli moguće da je ta šteta nastala tim razbijanjem kartera ili moguće nestručnim radom navedenog servisa ,a za napomenuti je da i prvi puta prilikom mjenjanja kartera nisam dobijo nikakav račun o popravku vozila a uredno sam platijo navedeni novčani iznos,unaprijed Vam se zahvaljujem na očekivanom odgovoru.

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu i bez neposrednog uvida na vozilu opčenito mogu reči da je uzrok svega kamen koji je razbio karter . Nakon razbijanja kartera iscurilo je ulje iz kartera, tlak ulja je pao na nulu, povećala se i temperatura motora iznad dopuštene . Posljedica toga je oštećenje turbine i nekontrolirani odlazak motora u visoke okretaje . Uz to kao kolateralna posljedica nastalo je i pregaranje ventila na prvom cilindru . Oštećenje na klipu , cilindru i ventilu izazvali su dijelovi turbine koji su se raspali i kroz usinu granu ušli u motor . Propust servisa je što odmah nije obavio dužu probnu vožnju i odmah defektirao sve kvarove na Vašem vozilu . Obzirom na sve događaje i troškove koje ste imali možda je ipak najjeftinije rješenje nači dobar rabljeni motor . Generalni popravak je moguć ali on može biti nekoliko puta skuplji od rabljenog motora.

na vrh Povratak na vrh