Danas je: 25.02.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MERCEDES C 220 CDI - TEŠKO ŠALTA 2. BRZINU ?

Datum objave: 19.02.2017 12:24:24
Slika
PITANJE:

Poštovani, nekoliko pitanja u vezi Mercedesa C klase W203, C220 dizel 150 KS, facelift 2006. godina, Avantgarde Sport paket, ručni mjenjač sa 6 stupnjeva, prešao 227 000 km, auto ukupno u super stanju. Kada je hladno, npr. oko nule ili još niže, a auto hladno skupa sa svim uljima i sl. tekućinama u njemu, mjenjač dugo vremena bude tvrd i zapinje - najizraženija je 2. brzina, ostale su vjerojatno u okviru normalnog. Nema nekog posebnog zvuka krčanja, ali jednostavno pri polasku s parkinga na manje od 20 km/h, prilikom šaltanja u 2. brzinu, osjećaj je grub, treba primijeniti silu i nema nikakve "mekoće". Mekoća se definitivno stekne nakon što se auto vozi ali čak 20-ak min i vidi se da na problem utječe temperatura ulja mjenjača. Kad se sve skupa ugrije i razradi (nažalost, to traje!), šaltati se može i vršcima prstiju bez primjene sile, mada i tu ponekad baš ta 2. brzina pokaže mušice pa malo "zapne". Kako idu topliji dani, problem je manji, vjerojatno će nestati tokom ljeta. Pouzdan mehaničar nakon testne vožnje kaže da je problem vjerojatno u sinkronima, pa planiram zamjenu. Pitanja: 1) po internetu sam našao info da je možda problem u neodgovarajuće visokoj razini ulja u mjenjaču, ima li smisla zamijeniti ulje? 2) koje ulje je točno odgovarajuće za moj mjenjač 3) koja količina ulja mjenjača je ispravna? 4) je li zamjena sinkrona dobra dijagnoza? Srdačan pozdrav i veliko hvala! Mile

ODGOVOR:

Lako jemoguće da uzroci nisu ni ulje ni sinhton druge brzine. Prije toga treba posumnjati ( provjeriti ) mehanizam za šaltanje brzina ( dijelovi od ručke za šaltanje u kabini do birača brzina na mjenjaču. Na tom mehanizmu također može nastati istrošenje ili povećano trenje zbog hladnoće. osim toga uzrok može biti lamela koja ima svoje nazubljenje i koja klizi po nazubljenju spojničke osovine mjenjača. Ovo također može biti uzrok otežanog šaltanja zbog hladnoće. Odgovarajuće ulje za mjenjač je 75W80 ( MB235.10 ). Količina ulja je 1,5 litara. Ako ovaj problem rješavate u servisu , onda sve rizike u vezi popravka preuzima servis. To znači da servis pregledava vozilo, radi defektažu kvara i nakon toga radi potreban popravak koji će dati rezultat i omogućiti da se druga brzina lagano šalta.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 180 CDI - POTROŠNJA GORIVA VELIKA ?

Datum objave: 22.01.2017 14:36:08
Slika
PITANJE:

Postovani imam mercedes A klasu 180cdi iz 2004 sa 174000km, zanima me zasto mi je potrosnja oko 10.6l inace nisam primjetio da auto radi lose osim da trosi puno vise mego sto bi trebao i da mu se potrosnja povecava pa cak i dok stoji u leru na mjestu krene od 5.5l pa polako krene rasti do 10.6l molim pomoc kako da smanjim potrosnju?? Sto treba popraviti??? Sto ne valja??

ODGOVOR:

Prikaz potrošnje koju ste Vi očitali dok motor radi na leru nije točan . Toliko velika potrošnja na leru nije moguća i to je krivi prikaz potrošnje . Realno je da na leru motor Vašega vozila troši oko 1 litru goriva na sat . Zbog krivog prikaza potrošnje gorva na instrument ploči obavite Vi normiranje potrošnje na otvorenoj cesti i u gradu . Podijelite količinu goriva koju ste potrošili s prđenim kilometrima. Tako ćete dobiti točan podatak o potrošnji goriva. Potrošnju koju Vi očitavate na instrument ploči izračunava Board Computer posrednim putem pomoću brojnih elektronskih davača senzora, aktuatora . Neki od navedenih dijelova može praviti grešku i tako prikaz potrošnje može biti netočan.  Ako i u Vašem izračunu potrošnje goriva ustanovite da je potrošnja velika onda treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora kako bi se otkrio ( defektirao ) uzrok. Ja sada ne bih navodio dvadesetak i više mogućih faktora utjecaja jer od toga ne bi imali koristi .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES S 320 4 MATIC CDI - MOTOR NEMA SNAGE ?

Datum objave: 12.01.2017 13:13:24
Slika
PITANJE:

postovani, imam problem sa Mercedesom S320 4matic w221. Kada ga vozim na vecoj uzbrdici pocne da trza( ne moguce nastaviti voziti, ako je kraj uzbrdice normalno ide) ili kad idem preko 100km... hvala

ODGOVOR:

Bez neposrednog uvida na vozilu i dijagnostike motora ne može se dati jednostavan i kratki odgovor na Vaše pitanje. Nabrojiti ću moguće neispravnosti : filteri, pojava zraka u gorivu, nečist rezervoar, senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor temperature motora, niski tlak turbine, regulacioni ventil turbine, tlačne cijevi turbine, zaklopke u usisnim kolektorima, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, EGR ventil, dobavna pumpa, dize, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, senzor bregastte osovine, senzor radilice, začepljenje auspuha, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora, ostali netipični uzroci.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 160 CDI - NA LERU TRESE

Datum objave: 10.01.2017 22:38:58
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem sa A klasom, W169. Motor 160CDI, godina 2005. Auto se na leru jako trese, motoru treba jako puno da dođe na radnu temperaturu, potrošnja mi neprestano raste, a okretaji skaču sami od sebe. Čim padnu ispod 900, auto se počne jače tresti, pa ih elektronika podigne. Ali oni odmah opet padnu. I tako u krug. U zadnje vrijeme su na autu zamijenjeni EGR ventil, grijači motora, getriba, poluosovina, kinetički zglobovi, senzor za protok zraka, ... Što god su mi majstori rekli da zamijenim, jesam. Ali auto se i dalje trese. Molim Vas za pomoć. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Uzroci mogu biti brojni: razlika u količini goriva u dizama, pojava zraka u gorivu, dobavna pumpa, mjera mase zraka, senzor temp.motora, senzor tlaka goriva,regulator tlaka goriva, mehaničko stanje motora, propuštanje na ventilima, ostali netipični uzroci. Kvar se može defektirati neposrednim uvidom na vozilu, što vaši majstori nisu uspjeli.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 170 CDI - KUCKANJE NAKON KVARA TURBINE ?

Datum objave: 10.12.2016 11:53:33
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine i veliki pozdrav,imam problema sa kuckanjem ili cekicanjem u motoru mercedesa a 170 cdi 2003 god. 70kw. To kuckanje se desilo posle kvara turbine i nakon ugradnje polovne majstor je promjenio ulje i filtere i ocistio sve i startovali smo auto, tada je poceo da radi kao da cekica u motoru odmah je rekao da mu se zvuk ne svidja te da su injektori problem, bilo mi je cudno kako sad injektori a prije toga je sve bilo ok! Poslusao sam ga i izvrseno je ispitivanje injektora koji su u raferentnim rezultatima jedino druga dizna na prelivima je malo vise nasula u epruvetu! Poslije toga taj zvuk je uvijek bio isti lici na kvar injektora cak i zamajca kako je drugi majstor rekao ali sve to je provjereno i nije razlog kako kazu, cak i u ovlastenom servisu sugerisali su na servisiranje injektora! Neznam sta da radim jedan majstor mi je rekao da mi je tada lose ulje sipao a od tada nisam mjenjao ulje! Nadam se da ce mi vas odgovor i savjet mnogo pomoci! Hvala vam i neka ste nam zivi i zdravi!

ODGOVOR:

Prvi i osnovni zadatak servisa je da točno utvrdi da li su injektori ispravni ili nisu. Ako su injektori ispravni ( što je moguće ) onda uzrok treba tražiti na drugom mjestu. Česti uzrok nakon oštećenja turbine je lupanje klipa. Kada nastane oštećenje turbine dogodi se da se odlomi neki dio turbine ( najčešće krilce kompresora turbine ) . Taj dio uđe kroz usisni ventil u cilindar i tada se taj dio zabije u klip . Nakon toga se čuje lupanje . Naravno da to ne mora biti uzrok , treba pregledati još : hidropodizača, bregastu osovinu, razvodni mehanizam, ležajeve radilice. Neposrednim uvidom na vozilu i stručnim ispitivanjem u svakom boljem servisu može se defektirati kvar.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 320 CDI - NEMA SNAGE I JAKO DIMI ?

Datum objave: 16.11.2016 14:49:36
Slika
PITANJE:

Moje poštovanje. Imam mercedesa 320 CDI (2001 godiste). Kad podigne temperaturu iznad 80 stepeni, posle preticanja gdje je potrebno da se cesto dodaje i oduzima gas desi mu se nekad da izgubi snagu, primecujem pojacani dim pozadi. Ja ga ugasim upalim i sve normalno radi i neko vrijeme je i redu, a onda se opet ponavlja. Posle nekoliko mjeseci primecujem da ne pali uopste turbinu, od momenta zamjene filtera vazduha i pranja protokomera. Vidim da se poluga na vakum od turbine ne mrda, ni u toku paljenja ni u toku rada. Direktno sam spojio malo vakum crijevo preskacuci elektricni ventil ispod vakum rezervoara i nema reakcije. Sta mi Vi predlazete? Ako je moguce da mi odgovorite.

ODGOVOR:

Moj prijedlog je da ne mijenjate pojedine dijelove na pamet nego da najprije napravite dijagnostiku i da točno defektirate kvar. To je najbrži i najjeftiniji način da postignete da motor ispravno radi. Moguće neispravnosti su : senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, ventil za rasterećenje turbine Wastegate, EGR ventil, mjerač mase zraka, regulator tlaka goriva, senzor temperature motora, dize, senzor pedale gasa, senzor temperature motora, visokotlačna pumpa, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES CLK 1,8 i. KOMPRESSOR - SVIJETLI LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 04.11.2016 15:56:56
Slika
PITANJE:

Poštovani, oko godinu dana vlasnik sam vozila Mercedes W209 200kompressor, godišta 2004.trenutno 210000km. (postoji servisna knjižica i povijest auta) Auto je kupljen sa neispravnom donjom Lambda sondom. Prilikom zamjene Lambda sonde zamjenjene su svjećice, termostat i sve tekućine u vozilu. Nakon toga, auto vozim cca.5000km da bi se greška ponovo pojavila. Na dijagnostici utvrđeno je da se ovoga puta radi o gornjoj Lambda sondi koja je također zamjenjena (u oba slučaja stavljene su Bosch sonde). Međutim, greška na motoru se ponovno pali, više ne greška Lambda sonde nego neka druga koju nisam zapamtio. Nakon što je greška nekoliko puta poništena simptomatično je to da se greška pali nakon što se motor sa radne temperature ohladi do pola i ponovno pokrene! Potpuno ohlađen motor nakon što se upali ne prijavljuje grešku. Inače, auto vuče besprijekorno, potrošnja je 8,5-9L i ne postoje nikakvi simptomi kvara OSIM ŠTO LAMPICA SVIJETLI!!! molim savjet! unaprijed hvala uz pozdrav, Danijel Balažić

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu dijagnostika nije napravljena u potpunosti . U ovom slučaju otklanjali ste posljedicu a ne uzrok. Kada se očita na dijagnostici da je neispravna lambda sonda, tada treba ispitivati druge dijelove sustava ubrizgavanja i sustava paljenja. Moguće neispravnosti koje mogu blokirati rad lambda sonde su : izostanak paljenja ne jednom od cilindara ( ovo možebiti neprimjetno ) , svjećice, bobine, ulazni napon u bobinu, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, propuštaje na usisnom kolektoru, propuštanje na ventilima, pojedini senzori motora, EGR ventil, katalizator, električna instalacija motora. Moj savjet je da napravite kompletnu dijagnostiku u nekom boljem servisu koji ima odgovarajuću ispitnu opremu i tehničku bazu podataka.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 E 2,0 KE-JETRONIC - MOŽE LI SE UGRADITI TURBINA ?

Datum objave: 18.10.2016 15:16:20
Slika
PITANJE:

Poštovanje, posjedujem mercedes 190e 2.0 90kw sa ke jetronicom.zanima me je li moguća moja ideja da se na njega ugradi turbina,bez mijenjanja načina ubrizgavanja.znam da je jednostavnije ugraditi jači motor ali ne želim to raditi jer je u ovaj postojeći motor već uloženo dosta(polugeneralka,usisne cijevi k glave,kablovi). dakle ideja mi je da bude prednabijanje od 0.3-0.4 bar;a sad me jako zanima dali bi EHA ke jetronica mogla automatski ubacivat dodatno gorivo(preko informacije lambda sonde),dakle bez ikakvog stelanja motora,remapa itd..takodjer me zanima kakva turbina bi mu bolje "sjela",sa manjeg ili veceg turbodizelasa od 2.0(htio bih da je turbo rupa do 2500),u prometnoj pise da vrti do 5000rpm...unaprijed hvala na savjetima

ODGOVOR:

Ovakvim radovima se ne bavi ni jedan normalni servis. Time se mogu baviti ; entuzijasti, amateri, dokoni vlasnici vozila koji vole eksperimentirati. U teoriji je dosta toga moguće pa i ovo što Vi pitate. To znači da se rezultat ne može znati dok se ne sprovede eksperiment ( jer ne postoje tipska rješenja za ovakve radove ) . Ako povećate količinu zraka u cilindrima treba povećati i količinu goriva ( to ste dobro primjetili ) . Količna goriva se treba povećati tako da opet dobijete stehiometrijski omjer zraka i goriva 14,7 : 1 . Ako to uspijete sa lambda sondom ( u što nisam siguran ) onda je taj problem riješen. Količina goriva na sustavu KE-Jetronic rješena je pomoću ; senzora temperature motora, senzora tlaka zraka, senzora temperature zraka, senzora položaja zaklopke snage, VAF senzora, lambda sonde, ECU centrale ( memorirana tvornička mapa za ubrizgavanje, predpaljenje, opterećenje , nema parametara za turbinu ) . Zbog boljeg punjenja cilindara turbo motori imaju još hladnjak stlačenog zraka a to je vrlo bitno jer tlačenjem zraka u cilindre povećava se njegova temperatura a time je automatski punjenje slabije. O ovoj temi bih mogao navesti još bezbroj važnih faktora ( regulacija turbine, terničko opterećenje motora, preširoki usini kanali na glavi motora, dimenzioniranost rashladnog sustava, neodgovarajuće dimenzionirani ventili i klipovi i t.d. ) . Turbo rupu i način rješenja nisam spominjao jer mi je za to ograničen prostor i vrijeme. Ako stvarno imate volje, vremena, novaca, strpljenja i svega ostalog onda možete krenuti u ove radove. Kada budete gotovi lijepo bih Vas zamolio da mi se javite kkao je sve prošlo i da li je vaš eksperiment uspio te da li ste postigli očekivane ili zadovoljavajuće rezultate. Detaljnije o svemu možemo na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 170 1,7 i. MJENJAČ BLOKIRA U BRZINI ?

Datum objave: 29.09.2016 16:37:53
Slika
PITANJE:

Postovani, molim Vas pomoc, imam Mercedes A170 W169 benzinac 2004g.prije dva dan mi se dogodilo da mi je mjenjac u voznji ostao zaglavljen u cetvrtoj brzini, nakon 10-ak minuta je otpustio i mogla sam ga staviti u druge brzini.Dva dana je bilo sve ok sa mjenjacem(nikakvih zvukova, niti da se tesko saltao u brzine).Danas mi je ponovno blokirao u trecoj,nakon sto sam ga uspjela izbaciti u ler(isto nakon 10-ak min) sada teze salta.

ODGOVOR:

Sve detalje koje ste opisali oko problema sa šaltanjem ukazuje na istrošenost spojke ( kuplung ). Kada mjenjač ostane blokiran u brzini uzrok je lamela koja se nije odlijepila od zamašnjaka. U ovom slučaju rješenje je demontaža mjenjača i zamjena seta spojke. Prije demontažemjenjača stručna osoba treba obaviti stručni pregled i obaviti potreban popravak.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES B 180 CDI - LUPKANJE KOJE TRAJE 4 GODINE?

Datum objave: 11.04.2016 11:58:03
Slika
PITANJE:

Poštovani, velike pohvale na Vaš rad po pitanju odgovora i savjeta. Pročitao sam sve probleme oko mercedesa i Vaše odgovore i nisam naišao na rješenje ovog mog. Vlasnik sam Mercedesa B 180 CDI (12/2008). Moj problem sa autom je to što se na neravnom terenu iz zadnjeg dijela auta čuje lupkanje. Bilo je razno - raznih savjeta i pokušaja otklanjanja tog "kvara", npr. to je neka plastika, pa su to učvrstili, pa do toga da zadnje disk pločice "klepeću" i neče se to dešavati ako pritisneš malo kočnicu, možda je auspuh, ali nije i tome sl. Međutim i dalje se samo na neravnom terenu (manje rupe ili grbe) čuje to lupkanje u zadnjem dijelu auta (bez obzira šta ja pritiskao) i tako to traje već više od 4 godine. Molio bih Vas za savjet ili preporuku što bi mogao biti problem. Unaprijed zahvalani i LP.

ODGOVOR:

Odgovor koji ću Vam dati vjerovatno Vam neće koristiti jer ću navesti mnoge MOGUČE uzroke lupkanja a to su : pojedini selen blokovi, aksijalni ležajevi amortizera, hvatišta amortizera, pokretni dijelovi balans štange, balans štanga, hvatišta potpornih spona, dijelovi popračnih spona, amortizeri, ostali netipični uzroci, dijelovi unutar prtljažnog prostora. Automobil i automobilska tehnika nisu nikakvo svjetsko čudo a da se ne bi mogao otkriti najobičniji uzrok lupanja. Moje mišljenje je da niste bili u pravom servisu kojmu bi ovo bio profesionalni izazov da otkloni ovaj kvar.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES S 320 CDI - IMAM PROBLEME S PALJENJEM ?

Datum objave: 16.03.2016 17:59:10
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem s klasu w220 320 CDI 2002 godište, imam problema sa paljenjem nakon dužeg stajanja 5+ sati, dugo vergla te nakon nekog vremena upali i kasnije stalno pali dok ne odstoji preko noćii onda ista priča. Promjenjeno je crijevo goriva od hp pumpe do common rail voda te sve brtvice na crijevima od goriva. Molio bih vas ako imate neki savjet. Hvala.

ODGOVOR:

Mogući uzroci otežanog paljenja su : veliki pad napona prilikom paljenja motora, akumulator, elektropokretač, zrak u sustavu goriva, filteri, kontrolni modul grijača, senzor temperature motora, dobaavna pumpa, relej dobavne pumpe, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, EGR ventil, dize, visokotlačna pumpa, niži tlakovi kompresije, električna instalacija motora, ECU centrala motora . Najprije obavite ispitivanje dijelova i sklopova koje sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 200 D - ULJNE PARE ?

Datum objave: 11.03.2016 14:23:44
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, imam jedno kratko pitanje za vas, naime, radi se o mercedesu 124 200D 1995 god, na vrhu dekla se oduvijek nalazi rupica iz koje izlaze uljna isparenja i to mi prlja motor, da li smijem ja tu rupicu da zacepim da ne izlazi tu ,,ulje,, ili mozda bolje da tu izlazi to isparenje da ne bi doslo do takozvane iberturaze??? Da napomenem da je ta rupica tu fabricki vjerovatno jer ja tako vozim vec 8 godina i presao sam oko 105 000km. Unaprijed zahvalan, Ivan. http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/05/...592a99.jpg evo slika ako je moguce da je otvorite.

ODGOVOR:

Navedena rupica treba biti zatvorena tako da uljne pare ne izlaze iz motora . Uljne pare ulaze kroz cijevi oduška od ulja u usisni kolektor i ponovo u cilindre , u cilindrima izgaraju i na auspuh izlaze u vidu ispušnih plinova . Ako se začepi ta rupica ne smije dolaziti do iberturaže motora . Kada bi se to događalo , to bi značilo da je začepljenj sustva za odušak ulja iz motora .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 200 D - TEMPERATURA I VISKO SPOJKA ?

Datum objave: 29.02.2016 23:17:27
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, imam jedno pitanje ne znam koliko je to vazno ali bojim se da mi negdje motor ne crkne, primijetio sam da na mercedes w124 200D kad automobil dostigne radnu temperaturu (radna mu je na 80 stepeni) ne dize temperaturu preko toga a radi u mjestu, mogu da zaustavim visko ventilator rukom i ne osjecam snagu da nateze da okrece, tek kada ga duze vrijeme drzim da se ne okrece malo automobil podigne temperaturu i osjecam malo vecu silu natezanja Visko ventilatora, donje crijevo hladnjaka je skroz hladno i tecnost u expanzionoj posudi je hladno, da li kod njega treba uvijek da cirkulise voda kroz sistem ili samo kad otvori termostat? U sistemu je antifriz i destilovana voda 1:1 Da li je sve to u redu, molim vas za odgovor. Hvala Vam unaprijed.

ODGOVOR:

Visko spojka se uključuje kada temperatura motora dođe na oko 95°C . Tada možete vidjeti i ispitati da se visko spojka aktivirala i da se propeler ventilatora teško okreće . To je znak da je visko spojka ispravna . Ukoliko motor ne može postići radnu temperaturu ( veća od 85°C ) treba ispitati termostat jer isti može neispravno raditi ( ranije otvarati ) . Rashladna tekućina stalno cirkulira kroz sustav jer termostat nikada nije potpuno zatvoren ( osim kada je motor hladan ili kada je malo zagrijan ) . Omjer antifriza i vode nije toliko bitan . Važnije je da ta mješavina ima koncentrat koji odgovara temperaturi od -38°C do -42°C a to se može jednostavno izmjeriti .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 320 CDI - NE MOGU GA UPALITI ?

Datum objave: 08.01.2016 15:23:35
Slika
PITANJE:

Lijepi pozdrav gosp. Meić. Imam Mercedes E-klasu,320cdi,2006god. Redizajn model... Imam problem pri paljenju... Stavio sam novi akumulator... Pogotovo ćim je minus vani,nemogu ga upaliti... Vrti na prazno... Bio sam u ovlaštenom Mb servisu i oni nemogu naći grešku... Molim vas da mi pomegnete savjetom??? Unaprijed Zahvaljujem....

ODGOVOR:

Prvi preduvjet da bi motor Vašega vozila uredno palio je ispravnost akumulatora i elektropokretača. Kada je to u redu radilica motora se okreće s više od 160 o/min prilikom startanja motora . Tada nema ni značajnijeg pada napona na pojedinim senzorima, davačima, aktuatorima . Nakon ovoga potrebno je ispitati da li u sustvau goriva ima zraka jer je to česti uzrok otežanog paljenja dizel motora . Nakon ovoga ispituju se pojedini senzori , davači, aktuatori . Na kraju po potrebi treba provjeriti i tlakove kompresije . Ovo Vam je samo kratki opis mogućih neispravnosti . Kada se radi ispitivanje i dijagnostika , opseg ispitivanja je mnogo širi i detaljniji .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 2,2 CDI - PALI SE LAMPICA GRIJAČA ?

Datum objave: 07.12.2015 15:58:51
Slika
PITANJE:

Dobro vece, i veliko postovanje.Nasao sam na forumu ovaj meil, zivim u Norveskoj, inace sam iz Srbije. Imam mercedes W203 ,C200 cdi, 2.2l, restajling model 2004. 150000km na satu. Hteo bih upitati majstore za jedan problem, ako je ikako moguce dobiti odgovor na meil. Povremeno mi se pali lampica od grejaca i sija nom stop tokom voznje. Cini mi se da se cesto desava kada je motor topliji, Bio sam 4 puta na dijagnostikama raznim kojekuda, svi kazu da je rele grejaca. Prvo sam kupio polovan i nista nisam resio. Pre neki dan sam zamenio sve grejace nove i nov rele i opet isti problem. Skidao sam dzek sa relea i merio napon da li odlazi na grejace kada motor radi a lampica sija, to je u redu... nema napona na izlazu. Ne znam stvarno sta bi jos moglo biti. Molim vas odgovorite mi ikako, ako treba i platicu samo da resim problem. hvala unapred.

ODGOVOR:

Kontrolna lampica ima dvostruku funkciju . Pali se kada je neispravan jedan ili više grijača a također se pali kada postoje kvarovi na : sustavu za dobavu goriva, na pojedinim senzorima motora, na sustavu za upravljenje motorom. Sada ću nabrojiti što sve može biti uzrok paljenja navedene lampice : senzor radilice, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, senzor apsolutnog tlaka zraka, EGR ventil, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, količina goriva na dizama, dize, visokotlačna pumpa, aktuator zaklopki na usisnom kolektoru, zaklopke u usisnom kolektoru, padovi napona na pojedinim konektorima električne instalacije motora, mjerač mase zraka, senzori DPF filtera, propuštanje na usisnom kolektoru, ECU centrala . Kao što vidite nije jednosatvno kako se u prvi mah čini . Međutim stručna osoba u servisu sa svojim iskustvom, znanjem i uz pomoć servisno dijagnostičke opreme, može točno defektirati kvar i predložiti rješenje . Tada možete znati i cijenu popravka .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 170 CDI - MOTOR NE PALI ?

Datum objave: 27.11.2015 12:00:27
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam auto Mercedes A Klasa 170 CDI 2000. God. te imam problem sa paljenjem... Kad okrenem ključ nakon što pričekam da prestane svijetliti žuta lampica grijača auto ne pali, te mi se opet pali - gasi žuta lampica grijača , i sve lampice se upale, a struje ima npr. linija u autu normalno radi... Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Navesti ću sve moguće faktore koji mogu biti uzrok zbog kojih motor ne pali a to su : akumulator, elektropokretač, veliki pad napona prilikom startanja motora, senzor radilice, senzor temperature motora, relej dobavne pumpe, dobavna pumpa, pojava zraka u gorivu, filter goriva, regulator tlaka goriva, senzor tlaka goriva, EGR ventil, dize, električna instalacija motora, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora, ECU centrala, imobilajzer . Na žalost nisam mogao dati jednostavniji odgovor , jednostavno se mora ići logičnim redoslijedom i ispitati sve što sam spomenuo .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 250 D - TEŠKO PALI ?

Datum objave: 29.10.2015 10:13:00
Slika
PITANJE:

Pooz!Vozim mercedes 250 D 1995 godište.kad je hladno neće da pali,kad klima radi privožnji od 40km na sat okretaji se smanjuju.Grijači su promjenjeni i opet ne pali akumulator je napunjen.

ODGOVOR:

Akumulator može biti loš iako je napunjen . Uz napunjenost akumulator mora imati kapacitet veći od 60% . Ispitajte još da li je kapacitet dobar . Uz akumulator potrebno je ispitati i stanje elektropokretača . Te dvije stveri su osnovni preduvjet da bi dizel motor normalno palio . Brojevi okretaja motora se mogu smanjivati zbog slijedećih razloga : zrak u sustvau goriva, filter goriva, nečist rezervoar, regulator količine goriva, mehaničko stanje motora , visokotlačna pumpa .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES VANEO 1,7 CDI - NEDAVNO SAM KUPIO OVO VOZILO

Datum objave: 07.09.2015 10:24:26
Slika
PITANJE:

Poštovani .Posjedujem Mercedes vaneo 1,7 CDI.Auto je prešao 180000 tisuća km ,nedavno sam ga kupio i zadovoljan sam sa njim.Interesira me koje je ulje najbolje sipati u njega,te nakon koliko je potrebno mjenjati remenja.Samo toliko.Vama sve pohvale krasan ste čovjek spremni da svakom pomognete,rjetki su takvi ljudi kao što ste vi.Bog da vas blagoslovi u svakom pogledu jer vi to uistinu zaslužujete.Veliki pozdrav

ODGOVOR:

Odgovarajuće ulje za motor je 5W30 MB 225.3/225.5 . Interval izmjene je 15.000 km ili najmanje jednom godišnje. Motor ovoga vozila nema zupčasti remen nego lanac koji se ne mijenja . Odnosno mijenja se samo u slučaju potrtebe kada nastane na lancu i lančanicima slobodni hod veći od 3 ° .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - DA LI JE POPRAVAK SKUP ?

Datum objave: 18.07.2015 22:04:53
Slika
PITANJE:

Imam auto Mercedes C klase 220 CDI sport coupe 2001 godište. Prilikom vožnje auto mi je stao i nije se više dao upaliti iako je stranje goriva na pokazivaču bilo nešto iznad 1/3. Kozultirao sam nekoliko "stručnjaka",ali svaki mi je dao svoju verziju problema,odn.rješenja-od potrebe izmjene plovaka do bogtepitaj kakovih ideja. Obzirom da je automobil upalio nakon dotakanja goriva i danas se vozim uglavnom dotačući gorivo do punog rezervoara ali bojim ići na dalji put zbog bojazni da mi automobil ne stane i na višem nivou stnja goriva.Naravno,nisam poslušao sve te ideje,a pogotovo mijenjanje oba plovka koji se enormno skupi,a majstri ne zanju da za taj tip auta plovak na sbe nema pumpu itd. U Mercedesov servis se nisam usudio ići jer bi me i tamo dobro odetali. Molim Vas da mi odgovorite što učiniti i učemu bi mogao biti problem. Sa štovanjem: Stjepan Knezić

ODGOVOR:

Kada postoji kvar na vozilu i ako Vam taj kvar predstavlja problem, onda ga Vi morate riješiti bez obzira na cijenu . Naravno ako to ne želite možete se voziti tako i dalje ili trebate razmišljati o prodaji vozila . U ovom slučaju trebate odabrrati servis od povjerenja i tražiti da Vam točno defektiraju kvar . Raspitivanjem okolo nećete ništa napraviti . Ako se utvrdi da je uzrok pokazivač goriva u rezervoaru, pumpa za pretakanje goriva, električna instalacija, kompjutor motora, to treba riješiti . Vi sami znate da postoje kvarovi koji su financijski jeftini i koji su skupi . Prvi korak treba biti točna defektaža kvara a nakon toga imate mogućnost da to popravite ako Vam financijski odgovara ili da ne popravite . Popravak osim Vas neće napraviti nitko drugi .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 320 CLK 3,2 i. - EMULZIJA NA ČEPU ?

Datum objave: 17.07.2015 22:21:33
Slika
PITANJE:

Postovani, auto je mercedes clk 320(w208), benzinac.. na cepu od motora se stvara vec poznata emulzija (majoneza). To vec traje duze vrijeme, konstantnim pojavljivanjem (skoro godinu dana, od zadnje promjene ulja otprilike), metodom obrisem, pojavi se, I tako konstantno.. dodatni faktor je taj sto auto takoder trosi poprilicno vode (neke mjesecne voznje od max 500 km, potrosi litru vode otprilike)..u naredno vrijeme, bio sam kod ovlastenog servisa u vezi gubljenja vode, te nisu ustanovili gdje gubi vodu..gubljenje se nastavilo znaci.. a sto se tice ulja u motoru ne pojavljuje se niti visak ni manjak ulja, s tim da nikakvih naznaka nema da misa ulje I vodu u samom motoru.. ukratko, razina I stanje ulja u motoru su ok, emulzija se stvara samo na cepu motora, te nikakvih naznaka nema u samom motoru da mijesa vodu I ulje..(sto bi nadam se primjetio,jer rekoh da to sve traje skoro godinu dana). Cinjenica jest ta, da auto se malo koristi I to sve na kratke I male relacije, pa odgovara stvaranju kondezata.. Bilo kakav savjet oko mogucih razloga navedenog problema, solucija za rjesenje i shvacanje istog problema su dobrodosli..unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Kada ne bi bilo pojave nestanka rashladne tekućine, onda bi sa sigurnošću mogli zaključiti da je uzrok samo kondenzat koji se stvara na kratkim relacijama vožnje i kada se motor ne zagrije . U ovom slučaju to se ne može reči jer je potrošnja rashladne tekućine značajno povećana . Moj prijedlog je da još jednom u drugom servisu obavite detaljno ispitivanje i eventualno otkrivanje mjesta propuštanja na motoru ili rashladnom sustavu motora. Ako se utvrdi da rashladni sustav nigdje ne propušta onda je logičan zaključak da uzrok može biti brtva glave ili sama glava motora .

na vrh Povratak na vrh