Danas je: 04.08.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MERCEDES C 220 CDI - DA LI JE POPRAVAK SKUP ?

Datum objave: 18.07.2015 22:04:53
Slika
PITANJE:

Imam auto Mercedes C klase 220 CDI sport coupe 2001 godište. Prilikom vožnje auto mi je stao i nije se više dao upaliti iako je stranje goriva na pokazivaču bilo nešto iznad 1/3. Kozultirao sam nekoliko "stručnjaka",ali svaki mi je dao svoju verziju problema,odn.rješenja-od potrebe izmjene plovaka do bogtepitaj kakovih ideja. Obzirom da je automobil upalio nakon dotakanja goriva i danas se vozim uglavnom dotačući gorivo do punog rezervoara ali bojim ići na dalji put zbog bojazni da mi automobil ne stane i na višem nivou stnja goriva.Naravno,nisam poslušao sve te ideje,a pogotovo mijenjanje oba plovka koji se enormno skupi,a majstri ne zanju da za taj tip auta plovak na sbe nema pumpu itd. U Mercedesov servis se nisam usudio ići jer bi me i tamo dobro odetali. Molim Vas da mi odgovorite što učiniti i učemu bi mogao biti problem. Sa štovanjem: Stjepan Knezić

ODGOVOR:

Kada postoji kvar na vozilu i ako Vam taj kvar predstavlja problem, onda ga Vi morate riješiti bez obzira na cijenu . Naravno ako to ne želite možete se voziti tako i dalje ili trebate razmišljati o prodaji vozila . U ovom slučaju trebate odabrrati servis od povjerenja i tražiti da Vam točno defektiraju kvar . Raspitivanjem okolo nećete ništa napraviti . Ako se utvrdi da je uzrok pokazivač goriva u rezervoaru, pumpa za pretakanje goriva, električna instalacija, kompjutor motora, to treba riješiti . Vi sami znate da postoje kvarovi koji su financijski jeftini i koji su skupi . Prvi korak treba biti točna defektaža kvara a nakon toga imate mogućnost da to popravite ako Vam financijski odgovara ili da ne popravite . Popravak osim Vas neće napraviti nitko drugi .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 320 CLK 3,2 i. - EMULZIJA NA ČEPU ?

Datum objave: 17.07.2015 22:21:33
Slika
PITANJE:

Postovani, auto je mercedes clk 320(w208), benzinac.. na cepu od motora se stvara vec poznata emulzija (majoneza). To vec traje duze vrijeme, konstantnim pojavljivanjem (skoro godinu dana, od zadnje promjene ulja otprilike), metodom obrisem, pojavi se, I tako konstantno.. dodatni faktor je taj sto auto takoder trosi poprilicno vode (neke mjesecne voznje od max 500 km, potrosi litru vode otprilike)..u naredno vrijeme, bio sam kod ovlastenog servisa u vezi gubljenja vode, te nisu ustanovili gdje gubi vodu..gubljenje se nastavilo znaci.. a sto se tice ulja u motoru ne pojavljuje se niti visak ni manjak ulja, s tim da nikakvih naznaka nema da misa ulje I vodu u samom motoru.. ukratko, razina I stanje ulja u motoru su ok, emulzija se stvara samo na cepu motora, te nikakvih naznaka nema u samom motoru da mijesa vodu I ulje..(sto bi nadam se primjetio,jer rekoh da to sve traje skoro godinu dana). Cinjenica jest ta, da auto se malo koristi I to sve na kratke I male relacije, pa odgovara stvaranju kondezata.. Bilo kakav savjet oko mogucih razloga navedenog problema, solucija za rjesenje i shvacanje istog problema su dobrodosli..unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Kada ne bi bilo pojave nestanka rashladne tekućine, onda bi sa sigurnošću mogli zaključiti da je uzrok samo kondenzat koji se stvara na kratkim relacijama vožnje i kada se motor ne zagrije . U ovom slučaju to se ne može reči jer je potrošnja rashladne tekućine značajno povećana . Moj prijedlog je da još jednom u drugom servisu obavite detaljno ispitivanje i eventualno otkrivanje mjesta propuštanja na motoru ili rashladnom sustavu motora. Ako se utvrdi da rashladni sustav nigdje ne propušta onda je logičan zaključak da uzrok može biti brtva glave ili sama glava motora .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - NEUGODAM MIRIS PO ULJU ?

Datum objave: 15.07.2015 18:32:47
Slika
PITANJE:

Poštovani,..imam mercedesa c klasu 220 CDI avangard 2002 godinu..i zanima me zasto mi auto poslije neke male vožnje unutra smrdi po ulju..i na motoru pokraj čepa za nadolijevanje ulja..ima ulja a nisam prosuo..nit ne pušta na čep..i bio sam kod servisera..rekao mi je da je karika zapečena..dajte mi vi recite sta bi bilo...hvala!!!

ODGOVOR:

Svaki bolji automehaničar može otkloniti curenje ulja koje se događa na motoru . Treba samo demontirati zaštitni poklopac i vidjeti na kojemu mjestu curi ulje . Nakon toga curenje se može vrlo jednostavno otkloniti i nakon toga neće više biti neugodnog mirisa u kabini .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 CDI - VENTILATOR KABINE

Datum objave: 06.06.2015 22:08:32
Slika
PITANJE:

Gospodine Meić. Vlasnik sam Mercedes E220 cdi 2000god.Ventilator kabine dok se upali auto i dok ga okrenete npr na br 3 vrti i puše pa nakon 2 do 3 min stane i onda kao da ne daje znakove života pa tek za oko 10 minuta vožnje počinje opet sam od sebe puhati. Za to vrijeme se čovjek skuha u vrućem autu pa se moram voziti sa otvorenim prozorima. Molim Vas dali bi mi mogli otprilike reći ako sumnjate na neki kvar što bi to moglo biti. Uvijek se to događa u istim vremenskim razmacima u početku vožnje i još mi se čini da se kao čuju nekakvi čudni zvukovi iz ventilacije ali ništa posebno. Hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : elektronski otpornik motora ventilatora, komanda grijanje/hlađenje, električna instalacija, elektromotor ventilatora, ploča s osiguračima i relejima , BSI računalo, ostale netipične greške . Najprije točno defektirajte kvar a onda obavite popravak .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 124 - MJERAČ ULJA

Datum objave: 04.04.2015 10:21:07
Slika
PITANJE:

Gospodine Meic, zelim da izrazim veliko postovanje prema vama zbog posla kojim se bavite preko interneta. Imam pitanje u vezi mercedesa 124, 2000ccm dizel 55kw, sa predjenih 390 000km, drugi sam vlasnik tako da je motor redovno servisiran, motor je u odlicnom stanju ne dimi, normalno vuce i radi, pritisak ulja zagrijanog motora na leru pokazuje na kazaljci 2.5 dok pri dodavanju gasa popne se na 3, "problem"je u tome sto u radu motora kad izvadim mjerac nivoa ulja posle nekoliko trenutaka tu pocne da izlazi ulje. To sam slucajno primjetio kad sam izvadio mjerac inace drugih problema nema. Kad skinem crjevo od iberlaufa tu ne dimi ali duva koliko je normalno (mislim), dok je iberlauf odspojen slobodno mogu izvadit mjerac ulja i nece izlazit ulje na sipci, kad spojim iberlauf opet dize nivo na mjernoj sipci i pocne da izlazi ulje (naravno samo kad izvadim mjericu). Dal to znaci neki problem ili je to mozda normalno kad se izvadi mjerica nivoa ulja dok motor radi. Hvala unaprijed, veliki pozdrav, Zlatko.

ODGOVOR:

To može sve biti u granicama normale, bitno je da je potrošnja ulja u granicama normale i motor normalno pali. Ako želite možete jedino provjeriti i očistiti sustav za odušak uljnih para iz motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E- PROBLEM OTKLJUČAVANJA VRATA

Datum objave: 02.04.2015 10:50:53
Slika
PITANJE:

Imam Merzedes E 220 C - 1996g. Problem je kod zaključavanja ili odključavanja sa daljinskim, vrlo često ne mogu otključati niti na vratima niti na prtljažniku, baterije u ključu su nove i ključ daje signal? Onda opet funkcionira danima normalno? Molim vas savjet, što činiti? Pozdrav Josip

ODGOVOR:

Napravite dijagnostiku sustava daljinskog zaključavanja, a može biti:povečani otpor na pojedinim bravica vrata ili prtljažnika, električna instalacija u vratima, aktuatori na bravicama pojedinih vrata.-

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 270 CDI AUTOMATIC - KOJI JE TO KVAR ?

Datum objave: 05.02.2015 14:35:29
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meić ! Javljam Vam se sa sljedećim problemom ,jer ga nijedan majstor do sada nije uspio rješiti ( MB SERVISU ) Naime ,radi se o sljedećem. Imam MB C KLASU 270 CDI 170 KS 2004.G AUTOMATIC . AUTO JE KUPLJEN SA 140 000 KM , A SADA IMA 190 000 . INAČE AUTO IDE SUPER , ALI SE PRI MALOJ BRZINI 20-40 km/h ZNAO UGASITI, A NA LERU ISTO TAKO PONEKAD ZNA OSCILIRATI KAO DA ĆE SE UGASITI ,ALI SE IPAK NE GASI. ISTI TAKO U SAMOJ VOŽNJI SE PRI NEKOJ KONSTATNOJ BRZINI I ISTOM PRITISKOM GASA ,AUTO KAO DA MALO PRIGUŠI PA KRENE . PRI POKUŠAVANJU OTKLANJANJA NAVEDENIH PROBLEMA , PRVO SU MI U MB SERVISU U ZADRU ZAMJENILI EGR VENTIL ( 2,800 kn) DA TREBA PROVJERITI INJEKTORE . NJIH SAM PREKONTROLIRAO U BOSCH SERVISU PURIĆ U SAMOBORU ( 2 SU ZAMJENJENA ) UZ PREPORUKU DA BI TREBALO ZAMJENITI I REGULATOR TLAKA , ŠTO JE TAKOĐER ZAMJENJENO (2.700 kn) DAKLE , NAKON SVEGA NAVEDENOG SITUACIJA NEŠTO RJEĐA ,ALI IPAK SE I DALJE DEŠAVA . INAĆE NA DIJAGNOSTICI NE IZBACUJE NIKAKVU GREŠKU. ZNAM DA NA OVAJ NAČIN NEMOŽETE RJEŠITI PROBLEM , ALI MOŽDA MOŽETE SUGERIRATI NEŠTO. SPREMAN SAM SE I DO VAS ZALETITI DA VI SVE TO POGLEDATE. NAJVEĆI JE PROBLEM ŠTO KVAR NIJE KONSTANTAN NEGO SE DEŠAVA POVREMENO, PA AUTO NE ULJEVA SIGURNOST . U NADI I IŠĆEKIVANJU VAŠEG ODGOVORA ,SRDAČNO VAS POZDRAVLJAM. Eugen Rebernišak, Novalja. 098 239 172

ODGOVOR:

Poštovani, razumio sam sve detalje u vezi problema koje imate s vozilom . Osnovni princip dijagnostike kvarova na vozilu je da se raznim vrstama i metodama ispitivanja ispitivanja, najprije otkrije i defektira kvar a zatim da se obavi potreban popravak. Dijagnostika je najzahtijevniji dio aktivnosti u autoservisnoj djelatnosti . Nekada postupak dijagnostike traje kratko ,nekada duže a nekada to traje danima . Najlakše je otkriti kvar kada je on stalno prisutan i kada postoje opči simptomi kvara . Međutim postoje kvarovi i takve vrste koji se javljaju smo povremeno . Zbog ovakve vrste kvarova mnogi servisi bi bili vrlo sretni da im takvo vozilo nikada ne dođe u servis . Razlog za to je dugotrajnost ispitivanja, složenost ispitivanja, pomisao da se kvar možda neće otkriti , nemogućnost naplate takvog ispitivanja ( obzirom na složenost i vremensko trajanje ) . Prošle godine sam imao slučaj da sam jedno vozilo imao na ispitivanju radi gašenja motora koje se događalo jednom dnevno . Kada se motor ugasio isti se mogao upaliti nakon 5 sekundi i dalje je vozio normalno . To vozilo sam imao na testiranju 15 dana ( uzrok je bio u električnoj instalaciji što sam na kraju i riješio ) . Sada bi se vratio na Vaš problem . Servisi u kojima ste bili su točno defektirali neispravnosti koje su bile evidentne . U Zadru su zamijenili EGR ventil i to je u redu . U Samoboru su pregledali dize , zamijenili neispravne a ove druge ispitali , u nekom trećem servisu su zamijenili neispravan regulator tlaka goriva na Rail-u što je također u redu . Sve te neispravnosti su se mogle otkriti uobičajenim ispitivanjem ( kompjutorska dijagnostika, pojedinačno ispitivanje komponenata ) . Sada je ostala još neispravnost koju ste Vi opisali i koja se pojavljuje povremeno a bez nekog traga, pomoću kojega bi se mogao defektirati kvar uobičajenim postupkom dijagnostike i testiranja . Za ovakve neispravnosti potrebno je raditi pojedina ispitivanja na osnovu pretpostavki , koristiti sve moguće metode i sredstva, biti spreman da to može potrajati , biti spreman ne eventualni neuspijeh . Na kraju bez obveza, mogu jedino reči da se mogu baviti Vašim vozilom u najboljoj namjeri . 

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 CDI - MOTOR BUČNIJI KADA SE ZAGRIJE ?

Datum objave: 22.01.2015 12:31:38
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Mercedes W211 E220 CDI. 2003., 230000 km. Molim vas da mi objasnite razlog zašto je motor bučniji kad se zagrije. Kad upalim auto u jutro i krećem na posao, zvuk motora je naravno dizelski, ali lijepo prigušen (znam da je dizelski motor bučniji kad je hladan, ali u tom auto to je nezamjetno). Naime, znači kad je još hladan i kod ravnomjerne vožnje i kod ubrzanja zvuk je lijepo prigušen. Ali kad se temperatura vode približi 70C, zvuk motora je kod ravnomjerne vožnje (npr. konstantna vožnja 70kmh u 4.toj brzini, 2000 okr/min) tih, skoro nečujan, ali ako pritisnem papučicu gasa, znači ubrzanje motor postaje skoro duplo bučniji nego kad je hladan kod ubrzanja. Kad je hladan na ubrzanju čuje se samo prigušeno (nenametljivo), ali kod ubrzanja kad je na radnoj temp, zvuk je oštar i iritira, nekako metalan. Evo nakon iscrpnog objašnjenja :), nadam se da sam dobro objasnio problem. Razgovarao sam sa nekoliko mehaničara o tom problemu, ali očito ne znaju u čemu je problem. Zato eto, obratio sam se Vama. Inače, motor super vuče, ne dimi, troši ulje u granicama normale, nigdje ne ulji, sve je potpuno suho. Da li je moguće da je lanac problem ili što? LP Saša

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu kao moguće neispravnosti mogu navesti ; niski tlak ulja u glavi motora zbog čega se mogu čuti hidropodizači ventila, dize, prevelika količina predubrizgavanja i pojava detonirajućeg izgaranje u cilindrima, greška u predpaljenju , regulacija predpaljenja , ispravnost senzora radilice i senzora bregaste osovine, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 E 2,0 i. - TLAK U RASHLADNOM SUSTAVU ?

Datum objave: 06.12.2014 12:17:53
Slika
PITANJE:

Prijteliji trebam pomoc, naime imam Mb 190E 2.0 imam problem sa pritiskom u posudi za rashladnu tecnost.Auto nema cirkulacije iako sam izvadio termostat i probao tako ne vidi se cirkulacija vode a pritisak u boci je ogroman kad se skine cep izbaci svu tekucinu.Probao sa skinuti crijevo koje ide od termostata prema boci i kada puhnem voda cirkulise kroz sistem dok je auto ugasen. U radu kad je cep zatvoren voda kad se ugrije sva crijeva i hladnjak su ravnomjerno vrucaa stim jos nisam primjetio kad skinem cep sa posude dok je auto hladan i upalim ga ne podize nivo niti da prelijeva.Ako mozete dati bilo kakav savjet bio bih Vam jako zahvalan

ODGOVOR:

Ugradite ponovo vrlo kvalitetan termostat , napunite rashladnu tekućinu i napravite probnu vožnju . Ako u vožnji temperature motora ne prelazi dozvoljenu normalu, ako se motor ne pregrijava, ako ne izbacuje rashladnu tekućinu iz posude , onda Vas nije briga što Vi ne vidite da rashladna tekućina ne cirkulira. Kada je ispravan rashladni sustav onda je tlak u rashladnom sustavu oko 1,2 bara .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - CRNI DIM ?

Datum objave: 23.09.2014 07:36:48
Slika
PITANJE:

Postovanje, imam pitanje vezano za auto mercedes c220 cdi automatik 2002.god. proizvodnje auto jako dimi crni dim, ne vuce kako bi trebao i ima povecanu potrosnju. Sto se tice vuce mislio sam na to kada stisnem papucicu gasa do kraja auto krene sa zadrskom i izbacuje ogromnu kolicinu crnog dima.auto dimi i kada stoji u leru, molim Vas da mi pomognete u cemu je problem jer sam bio kod mehanicara i receno mi je da je auto potpuno ispravan sto ja mislim da nije i zato molim za pomoc. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Kratki i točan odgovor na Vaše pitanje se može dati nakon stručnog pregleda Vašega vozila a takav odgovor niste dobili od Vašeg mehaničara . Mogući uzroci i neispravnosti su : tlačne cijevi turbine, filter zraka, regulacioni ventil turbine, turbina, EGR ventil, EGR solenoid, MAF senzor, dize, senzor tlaka turbine, MAP senzor, senzor temperature usisanog zraka, senzor temperature motora, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor pedale gasa, električna instalacija motora, ECU centrala, mehaničko stanje motora. Kao što vidite ima toga puno . Kada se ispita sve što sam spomenuo, može se znati točno koji je uzrok ili uzroci zbog kojih se stvara crni dim .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI AUTOMATIC - ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 19.09.2014 15:03:45
Slika
PITANJE:

poštovanje veliko vama i vasoj firmi imama jedan problem koji mi vi mozete pomoci kupio sam mercedesa c klasu 2001god dizel 2,2 85kw automatik tip tronik kad sam ga uzo mogao sam još prici do mijenjanja ulja 4500kil palio ko mina bez problema i kad sam zamijenio ulje nastaje problem kad je hladan duze mi zavergla od onog njegovog standardnog verglanja rekli su mi da nevalja ulje i ulje sam ponovo promijenio 5w40 mobil kupio bateriju novu od 100ah kupio filter od goriva filter zracni ma sve novo auto je ko novo ali me to zafrkava sto duze zavergla kad je hladan i on upali i negasi se al to me pojede daj pomozite mi molim vas kazu da nisu neke gumice na pumpi il se vrati gorivo nazad da uzmem nepovratni ventil na gorivo prije filtera da stavim neznam sta da radim visoko hvala vam unaprijed na odgovoru

ODGOVOR:

Nije dobro da mijenjate pojedine dijelove na osnovu glasina i neprovjerenih informacija jer ćete ako potrošiti novce a problem nećete riješiti . Najbolje bi bilo da napravite dijagnostiku i tada ćete točno znati zašto motor teže pali i cijenu popravka . Moguće neispravnosti su ; loše stanje elektropokretača, zrak u sustavu goriva, senzor temperature motora, senzortlaka zrakaq, EGR ventil, senzor radilice, dize, dobavna pumpa, relej dobavne pumpe, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, lošija kompresija motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 200D

Datum objave: 10.09.2014 20:01:42
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine meic. Posjedujem mercedes 190d 1987g . Prije nekog vremena sam imao problem sa menjacem ,prvo mi je crkao zadnji lezaj mjenjaca zato sto mi je neki nadri majstor skinuo sa kardana balansni teg i rekao da to ne treba. Posle nekog vremena mi je srkao i prednji lezaj mjenjaca , ali sa jednom nuspojavom ,tesko ulazi u trecu brzinu i lako ispada iz nje. tada sam zamijenio kompletan mjenjac. sada sam kupio mercedes w124 200d 1987 sa istim problemom ispadanja iz trece brzine i prilikom saltanja u trecu cuje se neki metalni zvuk kao kad se tare zubcanik o zubcaniju dok ne uzubi ,posle toga normalno ide dok ne ispane iz brzine. sto je crklo u mjenjacu da li je to sinhron ili nesto drugo. Imam i menjac od benzinca , da li se moze prebacit sinhron od benzinca na dizela , jesu li isti ili razliciti. htio bih sam da servisiram ova dva mjenjaca pa sam vas kontaktirao za neku usmenu pomoc , na sto da obratim paznju i slicno.

ODGOVOR:

Mjenjač ispada iz treće brzine istrošenosti na: vilici treće brzine, na kanđi treće brzine, na zupčaniku treće brzine. Zvuk koji čujete nastaje zbog neispravnog sinkrona treće brzine. Mjenjači od benzinskog i diesel motora nisu isti. Najbolje je obaviti stručni popravak mjenjača sa novim dijelovima.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 210 - NEUGODAN MIRIS IZ VENTILACIJE ?

Datum objave: 22.08.2014 08:58:39
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Mercedes E 210 OKAŠ ali nakon isljučenja klima uređaja pojavi se neki smrad:Čistio sam sisitem klime nekim sprejavima mijenjao filtere ali ništa stoga bih molio vaš savjet. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Neugodni miris nastaje zbog kondenzata i truljenja od prljavštine koja se skuplja na isparivaču. Uzrok te pojave je zanemarivanje čišćenja i dezinfekcije ventilacijskih kanala . Ovo čišćenje se treba raditi jednom godišnje i to na točno propisani način . Ukoliko i nakon nekoliko uzastopnih ( profesionalnih ) čišćenja ne postignete rezultat potrebno je zamijeniti isparivač u kabini .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - IZGUBIO SNAGU ?

Datum objave: 07.07.2014 16:19:01
Slika
PITANJE:

Postovanje G.Meicu Bio biva uveliko zahvalan ako bi ste hteli da mi date dogovor na moje pitanje. Vlasnik sam Mercedesa C220CDI 105kw iz 2002god. Pre nekih nedelju dana auto je izgubio snagu i uopste ne lici na onaj auto sto je bio krece se kao obican dizelas mislim da turbina ne funkcionise uopste a kocnica je postala tvrdja (radi se o automatiku) sta bi mogo biti probelm? hvala unapred pozdrav iz kumanova

ODGOVOR:

Moguće je da je oštećena neka cijev za podtlak ili da ne radi ispravno pumpa koja stvara podtlak . Podtlak se koristi za regulaciju turbine i za servo uređaj kočnice.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W211 220 CDI - ČUDAN ZVUK ?

Datum objave: 06.07.2014 17:13:58
Slika
PITANJE:

POŠTOVANJE MOLIM VAS AKO MI MOŽETE POMOĆI DA RIJEŠIM SVOJ PROBLEM. POSJEDUJEM MERCEDES W211 220CDI 2004 GOD SA 135000 KM. PRIJE OD PRILIKE POLA GODINE POČEO MI SE JAVLJATI NEKI ZVUK KOJI JE SLIČIO KAO DA LEŽAJ MELJE U KOLU.TO BI SE JAVLJALO PRETEŽNO KAD BI KRETAO ILI KAD BI U VOŽNJI DAVAO PA PUSTIO PAPUČICU GASA.TAJ ZVUK JE SADA SVE JAČI,VIŠE SE ČUJE KAD IDEM UZ UZBRDICU,POGOTOVO IZMEĐU KUĆA ILI ZIDOVA...SADA SE ČUJE I KAO DA NEGDI PROPUSTI ZRAK,A DOLAZI KOLIKO MOGU PROCIJENIT OD ISPOD AUTA...SERVISERI OVDE U SPLITU NEMOGU ODGONETNIT ŠTA JE,JEDAN KAŽE WANDLER,DRUGI TO KATEGORIČKI ODBIJA...INAČE PRIJE 7000 KM SAM MJENJAO TURBINU KOJA JE RIKNILA NA AUTOPUTU :( UNAPRIJED SE ZAHVALJUJEM NA POMOĆI I POZDRAVLJAM

ODGOVOR:

Bez stručnog i neposrednog uvida nitko Vam ne može reči zašto nastaje opisani zvuk . Prema Vašem opisu to može biti ; diterencijal, auspuh, pojedini ležajevi kotača, kardansko vratilo, mjenjač, kotači , nosači motora, ostali netipični uzroci .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 270 CDI - SKUPI POPRAVAK ?

Datum objave: 25.06.2014 17:33:37
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, ja sam jednom postavio pitanje i nisam dobio odgovor. Može biti da nisam ispravno postupio prilikom slanja pitanja, zato se obraćam ponovo. Kao što vidite, živim u Rigi, Latvija, posedujem Mercedes c270 cdi avangarde iz 2001. godine. Primetio sam da je motor "orošen" od ulja na levoj strani sa vrha ka dole. Konstatovano je da je u pitanju problem sa kolektorom vazduha. Tu je neki leptir navodno zatvoren, i zbog toga pritisak koji se javlja u kolektoru, "izgura" malo ulja. Interesuje me da li je to veliki kvar, koliko nužno se mora remontovati ili se može voziti tako. Naima, ovde su mi zaračunali jako veliku cenu za zamenu tog koletora, takođe i remont mnogo košta. Zamena bi me koštala oko 700€ dok su mi za remont predlagali 350€!!! Da li imate neki savet? Hvala lepo na odgovoru.

ODGOVOR:

Ako motor normalno pali , ako ima potrebnu snagu , ako je potrošnja ulja u prihvatljivim granicama , onda se možete još neko vrijeme tako voziti . Cijena usisnog kolektora sa zaklopkama je oko 700 eura i to je realno . Isto tako je realno ako Vam naplate za remont 350 eura . Za to Vam trebaju dati i garanciju ( 1 godinu ) .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 140 1,4 i. - SAM SEBI DODAJE GAS ?

Datum objave: 22.06.2014 23:13:18
Slika
PITANJE:

Postovani vidim da jako puno pomazete ljudima sa svojim savjetima i iskustvom pa bih Vas zamolila da i meni pomognete. Nedavno smo kupili mercedes a140 2000 godiste. Prije kupnje napravljen je servis gdje su zamijenjeni svi bitniji dijelovi i osteceni/potroseni dijelovi. Ali ostala su dva problema koja ne znam kako rijesiti. Naime prvi problem se odnosi kad se pali auto dok je hladan. Sam sebi pocne dodavati gas i ide preko 3000 okretaja pa se naglo spusti kao da ce se ugasiti auto. To se ponovi nekoliko puta i nakon toga auto radi normalno. A drugi problem se oddnosi na rezervar goriva. Svaki put kad se otvara cep kao da se napravi vakum. Svaki put izade jako dosta zraka/ili cega vec i jako se osjeti benzin. Molim Vas za savjet kako bih znala sto rpije to rijesiti. Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Točan uzrok svih neispravnosti se može znati nakon pregleda i dijagnostike . Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, motorić minimuma, senzor položaja zaklopke snge, električna instalacija motora, propuštanje na usisnom kolektoru, ECU centrala , čep rezervoara, sustav za odzračivanje rezervoara.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - ZAŠTO NASTAJE CRNI DIM ?

Datum objave: 16.06.2014 18:13:23
Slika
PITANJE:

postovanje, imam mercedes c220 cdi,2002 godina,105 kw,143 ks,ovako problem je sto puno dimi i to crni dim, startno nece potegnuti i puno trosi izmedu 10,5 i 11,5 litara pa me zanima u cemu je problem. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Točan uzrok se može znati nakon dijagnostike motora. Moguće neispravnosti su : filter zraka, propuštanje na tlačnim cijevima turbine, EGR ventil, mjerač mase zraka, dize, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, turbina, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor temperature motora, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, senzor pedale gasa, visokotlačna pumpa, začepljenje ispušnog sustava, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 E - RADI NEMIRNO I TEŽE PALI ?

Datum objave: 26.05.2014 16:40:40
Slika
PITANJE:

Poštovanje, probat ću opširno napisati problem. Naime, nedavno sam postao vlasnik lijepog Mercedesa 190E 2.0, 1983 god., sa ugrađenim plinom. Međutim, ne radi kako treba i polako ga popravljam ali ne znam šta točno da radim. Radi nemirno, nekada teže pali, kada je zagrijan radi nekada lijepo, mirno ali rijetko, češće je nemiran, kao da ne rade svi cilindri, ponekad propucava i osjeti se miris čudne smjese, čini mi se, goriva i plina. Bio je nedavno kod majstora da promijeni gljivu na ulazu za tenkiranje plina i neka crijeva i sat na boci, bilo je dogovoreno da našteluje motor, što je i uradio, ali rekao mi je da moram promijeniti isparivač, jer ovaj što je sada na autu je vakuumski, a trebalo bi da bude elektronski jer je motor injection. Kada mu dam kontakt čuje se pumpa za gorivo (iako je na prekidaču prebačen na plin, radi se o Levato instalaciji) nakon čega ja moram barem 1-2 puta nadrukati plin da bi uopće upalio. Zanima me dali se po ovome može nešto znati, jer nekog stalnog problema nema, uvijek je drugačije. dali da mu isključim dovod goriva, da uvijek pali i radi na plin? Molio bih ako mi možete nekako pomoći savjetom. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

U ovom slučaju probleme mogu stvarati ; mehanički sustav motora, sustav dobave goriva ( benzin ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav za upravljanje motorom i na kraju plinski sustav . Osobno ne bih komentirao što Vam govore pojedini "stručnjaci " . Na Vašem vozilu potrebno je točno defektirati kvar/kvarove i nakon toga iste otkloniti . Naravno da se kvarovi mogu otkriti samo neposrednim uvidom na vozilu i ispitivanjem pojedinih dijelova i sklopova na vozilu . Zabluda je očekivati da Vam točno defektira kvar netko koji je od Vas udaljen puno kilometara . Redoslijed ispitivanje je slijedeći : mehanički sustav motora, sustav dobave goriva, sustav za stvaranej iskre na svjećicama, sustav za upravljanje motorom , plinski sustav . Potražite servis koji je u stanju obaviti ovakvu vrstu ispitivanja i točno otkriti kvar/kvarove .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 210 220 CDI - NEMA SNAGE NAKON SERVISA ?

Datum objave: 16.05.2014 09:21:01
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Naime, imam mercedes w210 220 cdi i napravio sam servis zamijene ulja i svih filtera (ulja, zraka, goriva i kabine). I kad sam krenuo u voznju poslije servisa primjetio sam da mi sebturbina ne pali uopce, a nema nikakve lampice upozorenja! Prije servisa je bilo sve ok. Zanima me sto bi moglo biti.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; senzor tlaka zraka, mjerač mase zraka, EGR ventil, regulacioni ventil turbine, ventil za rasterećenje turbine, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, zrak u sustvau goriva, neodgovarajući filter goriva, električna instalacija motora, dobvana pumpa, ostale netipične greške . Sve navedeno treba ispitati .

na vrh Povratak na vrh