Danas je: 24.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MERCEDES C 200 CDI - IMAM MERCEDES S TRI PROBLEMA ?

Datum objave: 22.04.2014 18:47:15
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću,unaprijed zahvaljujem na lijepim odgovorima i vašoj pomoći,imam Mercedes serija W203 C200 CDI 2006 god. sa tri problema.Prvi problem je da neki dan u vožnji na vetilacijski otvor suvozača počeo izaziti dim,odamh sam stao,digao haubu i ugledao sam dim ispod zračnog filtera(jako je dimilo) u predjelu auspuha.Neznam u čemu je poblem i da li je to opasno,više se nije ponavljalo da dimi ali se ponekad osjeti neugodan miris. Drugi problem je kad je auto hladan dam kontakt uključi se grijač,neki 5,6 sekundi grije i isključi se pa upalim auto,poslije 5,6 sekundi grijač se ponovno uključi i tako stoji 1-2 min i isključi se.Kad je motor vruć to se ne dešava. Treći problem je da nepostiže radnu temperaturu,a kad postigne radnu temperaturu npr. u gradskoj vožnji,poslije kad izađem na otvoreno njegova temperatura se smanji otprilike na 60 stupnjeva. S poštovanjem hvala i drago mi je da postojite gospodine Meiću.Danijel.

ODGOVOR:

Dim se ne smije pojavljivati ni kod motora ni u kabini . Uzrok može biti neispravnost cijevi za odušak od  ulja ili propuštanje goriva na cijevima za povrat goriva . Ako s epali kontrolna lampica grijača na način koji ste opisali moguće neispravnosti su ; neispravan jedan ili više grijača, neispravni pojedini senzori motora, ostale moguće neispravnosti na sustavu za upravljanje motorom . Uzrok što motor ne postigne radnu temperaturu je neispravan termostat .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 240 2,6 i. - NE MOŽE UPALITI MOTOR ?

Datum objave: 22.04.2014 18:14:42
Slika
PITANJE:

DOBRO JUTRO IMA JEDAN PROBLEM O MERCEDES C240-2.6L-V6 -2002- KUPIOPRE 6 NEDELJE U PONEDELJAK DOSHA MOJ SIN IZ POSLLA DOBRO JE BILLO KAD U JUTRO HTEO DAS PALLI REKAO SAMO QUE JEDAN KLAK MALLI INIJE MOGAO DA PALLI SOMO SE QUJE VENILATOR U TABLLO STRUJA RADI SFE SFETLLE SE PALI KAO PRE PROBALLI SMO DA PALIMO UMRE KAO KAD PARKASH AUTO SAMO VENTILATOR SE QUJE STARTER ANLLASER NE KRENE PAS KAO MERTAV PROBBALLI NAJEDNOM GARAZHU KAZHE STRUJA DOLLAZI NA ANLASER KAZHE DAJE DOBRO ANLLASER IMALLI SMO U GARAZI MERCEDESA KAZE ONI DAJE KOMJUTER POKFARIO TREBA DA SE MENJA ALLI KOSHT SKUPO 4000$ NE ZNAMO MOZHEMO MI DA KUPIMO JEDAN STARI KOMJUTER ISTO GODISHNJE ISTI MODEL MOZE DA RADI MERCEDES MIJE REKAO DA NE MOZE DA RADI SA STARIM KOMJUTEROM MOZDA I NIJE KOMPJUTER IMA MOZDA NESHTO DRUGO KVAR MOZETE VI DA MI POMOGNETE DA NCHEMO KVAR IMA CHANCE DASE POPRAVI SHTO TREBAM DA RADIM .HFALA I PRIJATAN DAN.

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba provjeriti ispravnost akumulatora ( baterija ) i elektropokretača ( starter ) . Akumulator mora imati napon veći od 12,4 V i kapacitet veći od 60 % . Ako to nije tako potrebno je ugraditi novi akumulator. Prilikom startanja ( paljenja ) motora , pad napona na stezaljkama akumulatora ne smije biti veći od 3 V ( Volta ) . Ako je pad napona veći od navedenog , treba raditi servis elektropokretača . Ispitajte i napravite sve što sam Vam predložio . Po potrebi se opet javite .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 170 CDI

Datum objave: 18.03.2014 11:03:25
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam problem sa paljenjem motora poslije servisa. Riječ je o motoru mercedes a klasa 170 cdi 66kw 98 god. Motor nema kompresiju, na prvom i četvrtom cilindru vrši ispuh a na auspuh vrši usis. Ne može se upaliti ni sa start sprejem. Svi agregati su provjereni i ispravni te zamijenjeni na tom servisu.Ni majstoru nije jasno što se dogodilo. Inače auto je u voznom stanju dovezen u servis.

ODGOVOR:

Ako motor nema kompresiju , odmah morate otkriti ( defektirati ) uzrok . Najćešći uzroci su : faza motora, oštećeni ventili, propuštanje na ventilima, bregasta osovina, klipni mehanizam . Defektažu kvara može napraviti svaki bolji servis i nakon toga predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES B 150 1,5 i. - MOTOR JAKO BRUJI ?

Datum objave: 07.02.2014 09:39:13
Slika
PITANJE:

Ppštovani , Imam mercedes B klasu 150 2008 godište, problem je u paljenu motor jako bruji 2 -3 minute i trza dok se ne ugrije i nereagira na dodavanje gasa i to traje dok ne osjetim da se smirio i onda normalno vozi. Nakon kratke vožnje ne daje da se poveca brzina više od 50 km na sat. Upaljena mi je lampica za motor i blinka kad je u vožnji sa trzajima a kad se vozi samo svijetli. Mehanicar sumnja u sondu , alternator je promijenjen prije 10 tak dana. Da li imate slična iskustva jer ne volim kad mi skinu znak nekog upozorenja i kažu sad je dobro i ponovo vidim taj znak motora svjetli žutom bojom!! Unaprijed zahvalna

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora koju ste spomenuli ukazuje na grešku u sustavu za elektronsku dobavu goriva ili na grešku u sustavu za stvaranje iskre na svjećicama. Ako motor nema potrebnu snagu onda uzrok nije lambda sonda nego nešto drugo . Točan uzrok se može znati nakon stručno obavljene dijagnostike motora ( kompjutorska dijagnostike nije dovoljna ) . Moguće neispravnosti su ; tlak goriva, nečisti  injektori, regulator tlaka goriva, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, senzor zaklopke snage, mjerač mase zraka, senzor radilice, senzor bregaste osovine, filteri, nečist rezervoar, električna instalacija motora, EGR ventil, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru, bobina, kablovi, svjećice, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 250 TD - "MAJSTORI" NISU MOGLI OTKRITI KVAR ?

Datum objave: 03.02.2014 08:19:06
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav!Vjerujem da ce te mi pomoci jer problem koji imam traje dugo vremena a svi moguci maistori koje sam obislla,cak i maistori specijalizovani za mercedes,nijesu bili u mogucnosti da otkriju kvar.Moj automobil je marke C klase 95 godiste sa motorom snage 250 TD elektronik. Dok je bilo toplo vrijeme on je tesko palio izjutra a svaki naredni put,u toku dana bi palio dobro. Kada su dosli hladni dani,pore toga je nastupio i problem da se on gasi u voznji,tacnije pri naglom skretanj u lijevu stranu.Nakon toga nece da upali pa koristimo siste slepanja i tada mi se pojavljuje bijeli dim iz auspuha.On tada upali, nakon duze voznje, ali cim izgasim automobil on opet nece da upali. Sumnjali smo da nije rezorvoar koji sam i promijenila ali nije.Vjerujem da cete mi brzo odgovoriti na pitanjer i uspjeti da rijesite moj problem,ja sam bez kola vec duze vrijeme. Unaprijed zahvalna!

ODGOVOR:

Moje mišljenje je da se Vašim vozilom nije nitko ozbiljnije bavio i da nije obavljen detaljan i stručni pregled motora . Po logičnom redoslijedu ću nabrojiti moguće neispravnosti kojih može biti puno a to su ; akumulator, elektropokretač, filteri, zrak u sustvau goriva, grijači, dize, upravljački modul grijača, zrak u sustavu za dobavu goriva, regulator količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja goriva, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora ( kompresija, propuštanje na venzilima, začepljenje na usisnim kanalima, začepljenje auspuha, brtva glave motora ) . Kao što vidite ima toga dosta , međutim kada se obavi stručno ispitivanje i pregleda sve što sam naveo , sigurno će se otkriti uzro ili uzroci zbog kojih motor ne može normalno paliti .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 CDI - CRNO DIMI , PUNO TROŠI , TEŠKO PALI , NEMA SNAGE

Datum objave: 29.01.2014 00:27:38
Slika
PITANJE:

postovani gospodine meicu imam problem sa mercedesom c klasa 2001god motor 85kw. imam problem sa tezim panjenjem kada je topao,a kada je hladan pali odlicno takodje i na niskim temperaturama. sledeci problem imam sa povecanom potrosnjom goriva i crnim dimom na auspuhu. Takodje imam slabiju vucu pri startanju tako i u voznji, bio sam kod majstora koji mi je gledao turbinu i rekao da je jos u odlicnom stanju. Ulja mi potrosi manje od litre na 12|13 hiljda kilometara,auto je preslo 230000km. Pa bi vas molio ya vase misljenje jer vidim da ste jako posteni i fer ljudima i njihovim pitanjima.... Unapred hvala..........spostovanjem

ODGOVOR:

Otežano paljenje , povećana potrošnja goriva, crni dim , slabija snaga motora , sve je to povezano. Zbog toga treba ispitati i testirati slijedeće : mehaničko stanje motora, djelomično začepljenje usisnih kanala, usini kolektor, ispušni sustav, EGR ventil, mjerač mase zraka, dize, senzor tlaka turbine, Wastegate regulacioni ventil turbine, MAP senzor, senzor temperature zraka IAT, senzor temperature motora ECT, dobavna pumpa, visokotlačna pumpa, senzor pedale gasa, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W124 250 D - NISAM ZADOVOLJAN NJEGOVOM SNAGOM !?

Datum objave: 29.01.2014 00:10:32
Slika
PITANJE:

imam pitanje? nedavno sam kupio mercedesa 124 250D,ali uposte nisam zadovoljan sa njegovom snagom motora,sudeci da sam prije njega imao mercedesa 200D koi je za razliku od njega bio puno jaci. neki se mi majstori rekli da je do pumpe,dizne,karika imam osecaj da mu hvali gasa pogotovo pri kretanju uz stranu,on ima odlican rad i ne dimi ni malo,ali sam osjetio da mu nesto smrdi iz auspuha.majstori rekli da je to do dihtumga pa sam odlucio vas da pitam. poz i hvala unaprijed :)

ODGOVOR:

Točan razlog / razloge zbog kojih motor nema snege može se znati tek nakon stručnog pregleda Vašega vozila . Mogući uzroci su ; faza, kompresija, začepljenje usisnih kanala, začepljenje auspuha, dize, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, filter, nečist rezervoar.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 140 1,4 i. - KANALNI REMEN ?

Datum objave: 06.01.2014 09:13:33
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Mercedes A 140, 99.godina. U zadnja vrijeme sam primjetila da mi auto nekako čudno radi ( kao da fućka ). Sve je bilo u redu do danas dok mi u vožnji nije nešto kao puklo. U tom trenu je prestalo sa čudnim radom motora, upalila se lampisa od akumulatora ali je volan postao težak, kao da je izgubio servo. Nisam ga gasila , nego se vratita kući, a do kuće je nestalo svijetla i žmigavaca, a u leru je sam dodavao gas. Kada sam ga ugasila više nisam mogla upaliti. Sada sam stavila akumulator na punjač. Što da radim, što bi to moglo biti? Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu , došlo je do oštećenja i puknuća kanalnog remena . Kanalni remen pokreće alternator i pumpu servo volana . Zbog toga se ispraznio akumulator a volan je postao težak jer ne radi pumpa servo volana . Treba ugraditi novi kanalni remen i po potrebi zamijeniti klizač i natezač kanalnog remena .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 124 200 D - NE GASI SE LAMPICA OD ULJA ?

Datum objave: 28.12.2013 10:41:39
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu. Ovako, vec duze vrijeme vozim mercedesa 124 200 dizela, i u zadnjih par dana poceo mi se javljati problem, ne gasi mi lampicu ulja. Kad sam ga kupio prosle godine, nakon mjesec dana voznje isto mi se javio isti problem upalila se lampica ulja dok je motor bio topal. Provjerio sam nivo ulja na mjeracu bio je na pola, ujutru kad sam ga ledenog upalio ugasio je lampicu i ja odem i kupim novo ulje 6l VALVOLINE 15W40 nov filter i zamjenim, nakon toga lampica se nije palila, a pritisak ulja na hladnom motoru je bio na 3 bara, a kad postigne radnu temperaturu pritisak je bio na leru oko 2,2-2,5 bara i sve je bilo u redu do juce kada se ponovo upalila lampica ulja i koja se vise ne gasi ni kad je hladan motor ni kad je topal u njemu je i dalje VALVOLINE 15W40 ulje koje je preslo 1200km od proslog mjenjanja. Ponovo sam provjerio nivo ulja na mjeracu, nivo je na pola, za svaki slucaj dosuo sam malo ulja i sada je nivo na maksimumu, u nadi da ce ugasiti lampicu, ali lampica se ne gasi, a primjetio sam danas na radnoj temperaturi motora da je pritisak ulja na 2 bara pa cak i 1,8 bara. Sta da radim? Neko kaze da mjenjam filter ulja, neko kaze da pogledam indikator, a mene brine zasto je pritisak ulja bas sad u vrijeme kad se lampica ne gasi popustio na 1,8 bara. Ima li to veze sa lampicom, bojim se da nije uljna pumpa, sta mi predlazete vi? Unaprijed hvala! Pozdrav!

ODGOVOR:

U ovom slučaju je najbitnije da utvrdite koliki je stvarno tlak ulja u motoru kada je motor zagrijan na radnu temperaturu . Tlak ulja na leru mora biti veći od 1,0 bar a kada motor radi na 3.000 o/min tlak ulja mora biti 3 bara i više . Ako je to tako onda nema razloga za zabrinutost jer su moguće neispravnosti : indikator ulja , električna instalalcija od motora do instrument ploče, instrument ploča ( puknuće hladnog lema  ) . Tlak ulja treba mjeriti s radioničkim manomatrom koji se obično spaja na mjesto indikatora ulja .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 270 CDI - " MAJSTOR MI JE OČITAO GREŠKE "

Datum objave: 20.10.2013 08:45:53
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI GOSPODINE MEIĆ PRIJE SVEGA LIJEP I SRDAĆAN POZDRAV! MOLIO BIH DALI MOŽETE POMOĆI SA MOJIM PROBLEMOM IMAM MERCEDES E KLASU 270 CDI AUTOMATIK TIPTRONIK 2003 GOD INAĆE MOTOR DOBRO PALI I PRIMA GAS ALI U VOŽNJI JE U POĆETKU MJEŠAO 1 I 2 BRZINU U OSTALIMA DOSLOVNO LETI NAKON PAR DANA ŠTEKAJU SVE BRZINE I GORI LAMPICA MOTORA , ODEM DANAS KOD MAJSTORA I SKINE MI PAR GREŠAKA I UGLAVNOM NEVALJA AKUMULATOR MEMORIJE ZAMJENIM OBA NOVA I U VOŽNJI OPET ŠTEKAJU BRZINE. NA DIJAGNOSTIKI POKAŽE GREŠKU POTENCIOMETRA GASA I SENZOR TLAKA TURBINE UGLAVNOM KADA VOZIM A MAJSTOR PONIŠTAVA GREŠKE U VOŽNJI AUTO IDE OK MOLIM VAS AKO ZAMJENIM SENZOR TLAKA TURBINE I POTENCIOMETAR GASA DALI ĆE AUTO IĆI OK A NA MJENJAĆU NE POKAZIVA GREŠKU. UNAPRIJED PUNO ZAHVALJUJEM NA ODGOVORU !!!

ODGOVOR:

Kompletan rizik oko dijagnostike, defektaže kvara, nabavke potrebnih dijelova i otklanjanja kvarova treba preuzeti servis kojemu ukažete povjerenje da radi na Vašemu vozilu . Najskuplje je da defektažu ( bez imalo obveze ) radi netko drugi a Vi sami da nabavljate dijelove. Na taj način se nepotrebno napravi trošak bez rezultata. Sve što ste naveli može biti neispravno ali i ne mora . Radi Vaše informacije, greške se ne mogu otkloniti brisanjem nego popravkom ili zamjenom neispravnih dijelova . Nije logično da Vi pitate mene da li će motor ispravno raditi ako zamijenite dijelove koje Vam je naveo Vaš " majstor " . Razlog tome je što ja na daljinu i bez mogućnosti ispitivanja i dijagnostike ne mogu točno znati što je neispravno . Kada bih ja to mogao onda bih imao nadnaravne sposobnosti . Vaš serviser koji vam je očitao spomenute greške treba točno znati : što je neispravno , predložiti rješenje , navesti cijenu popravka, otkloniti kvar . Ukoliko on to nije u satanju dođite do mene pa ću ja umjesto njega sve to obaviti .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 D - TEŠKO PALI KADA JE VELIKI MINUS ?

Datum objave: 04.10.2013 18:23:51
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav gos.Meicu.posjedujem mercedes 190D.motor2.0.1988.g.p.imam par pitanja za vas.Kad dodju hladni dani tesko pali(velik minus-nikako).provjerio grijace,OK.,akumulator uzet nov.to se pocelo desavati otkad sam remontovao alnaser(elektropokretac),a pali normalno kad je toplo.kad ga upalim jedno vreme se cuje dizna,kad se zagrije prestane.i na kraju da li je OK voziti na lozivo ulje.UNAPRIJED HVALA.

ODGOVOR:

Prvi i osnovni uvjet da motor dobro pali je stanje akumulatora i stanje elektropokretača. Kada su oni u dorom stanju radilica motora se mora okretati s više od 150 o/min . Drugi važni faktori su ; ispravni grijači, ispravne dize, ispravna visokotlačna pumpa , dobra kompresija motora , ne smije biti zraka u sustavu goriva .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 D - ULJE U RASHLADNOM SUSTAVU ?

Datum objave: 05.07.2013 07:00:09
Slika
PITANJE:

Postovani g Meic, Imam E klasu 220 D god 1997. Danas prilikom kontrole motora usanovljeno je da u rasladnoj tekucini pliva crno ulje. otvorio sam posudu u kojoj se nalazi rasladna tekucina stavio prst unutra da vidim koliko ima tekucine i kada sam izvadio prst, prst je bio crn od ulja. Ulje na sipki motora je na normalnom nivou i na cepu od motora je sve normalno. Cuo sam danas da bi to mogao biti tzv hladnjak od ulja na motoru ona kockasta kutija. Molim savijet i vase misljenje. Auto ima 265 000 km i kupljen je od prvog vlasnika prije tri mjeseca i ja nisam do danas nista gledao jer je prije kupnje napravljen servis. Zahvaljujem

ODGOVOR:

Najprije bi trebalo oprati ekspanzionu posudu a po potrebi i kompletan rashladni sustav te staviti novu rashladnu tekućinu. Nakon toga bi trebalo pratiti da li će se opet pojaviti ulje u ekspanzionoj posudi. Ako s eulje ne pojavi sve je u radu . Ako s eulje pojavi tada traba demontirati hladnjak ulja i isti ispitati pod tlakom te ga po potrebi zamijeniti . Ako je hladnjak ulja ispravan , uzrok je brtva galve motora ili sama glava motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 170 CDI - KAMEN JE RAZBIO KARTER ???

Datum objave: 10.06.2013 12:27:02
Slika
PITANJE:

Poštovani,javljavam se poradi svog osobnog vozila mercedes A170 cdi 2002 god s kojim sam u zadnje vrijeme imao veliki problem a radi se o slijedećem :prilikom vožnje vozila naletio sam na jedan kamen koji se nalazio na prometnici,kojom prilikom sam razbijo kartet vozila nakon udarca cca 100 m daljnje vožnje upalio mi se signal na kompjuteru da mi nedostaje ulja odmah sam stao te prilikom zaustavljanja ispod mog vozila nalazila se velika mrlja ulja a isto tako taj pređeni put je bijo trag ulja.Po zaustavljanjui izvjestio sam policiju i kako sam član Haka vozilo sam odvezao do servisa.Drugi dan me majstor zvao da je auto pregledao i da mi je dosta razbijen karter te mi rekao da mogu taj isti variti ili da si nabavim polovni,našto sam se odlučijo da ipak idem na polovni karter kojeg sam našao te donijo kod majstora,nakon predaje istog sam upitao dali mi je oštećena pumpa ulja te mi je rečeno da nije da je sve oke da je on izmjerijo pritisak i da je to sve oke.Drugog dana dolazim po vozilo auto radi na mjestu uredno platijo 2200 kn uzeo vozilo te sa istim se uputio obilaznicom u pravcu svoje kuće,kojom prilikom sam se kretao cca 100 k/s nakon cca 4-5 km vozilo mi ulazi u ful okretaje 5000 na auspuh i ispod habue pojavljuje se crni dim izvadim ključ iz brave ali auto i dalje radi nakon cca 1-2 min autio sa gasi te ponovo putem mobitela zovem mehaničara koji dolazi gledao vozilo te mi govori da autom mora natrag do njega te se auto vučnom službom vozi natrag u servis.Treći dan majstor me nazove i govori mi se turbina na vozilu raspala te da moram uzimati drugi,nabavljam novu turbinu za 800 eura te je donosim u servis ,nakon dva dana dobivam povratnu informaciju da je turbina postavljena ali da auto radi na tri celindra,rekao sam da mi se auto rastavida se utvrdi razlog pa da znam šta ću dalje .Nakon dva dana majstor me zove i govori da je mjerijo kompresiju te da mi je prvi klip bez kompresije i da se motor mora vaditi van,rekao sam nek se vadi pa da ću vidjeti šta dalje,poslije tog prolazi 20 dana da mi se auto neuzima delati obrazloženje da ima drugih vozila koja su naručena.Sada prije dva dana isti me majstor zove da je skinut motor i da je utvrđeno da mi je oštećen ventil i da je oštećen prvi klip i da mogu doći pogledati kvar na vozilu.To je bilo prošli petak jučer dolazim do servisa skinut motor iz vozila te je skinuta glava motora drugo nije niš rastavljeno te mi majstor pokazuje kako je vrh klipa oštećen te da se treba uzet drugi motor.Kad sam ga pitao dali je oštećen celindar isti je prošao rukom po njemu te rekao ne on je oke te sam tom prilikom predložijo da ću uzet nove klipove sve novo u namjeri da mi se napravi generalna nakon cca dva sata majstor zove da je oštećen celindar da se on čuo sa jednim čovjekom i da se na tim vozilima nema brušenja na motorima.Malo sam opširno napisao svoj problem ali sam htijo da ga u cijelosti shvatite i moje je pitanje o čemu se ovdje radi jer sam ja sada u sav taj novac primoran uzimati drugi motor,jeli moguće da je ta šteta nastala tim razbijanjem kartera ili moguće nestručnim radom navedenog servisa ,a za napomenuti je da i prvi puta prilikom mjenjanja kartera nisam dobijo nikakav račun o popravku vozila a uredno sam platijo navedeni novčani iznos,unaprijed Vam se zahvaljujem na očekivanom odgovoru.

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu i bez neposrednog uvida na vozilu opčenito mogu reči da je uzrok svega kamen koji je razbio karter . Nakon razbijanja kartera iscurilo je ulje iz kartera, tlak ulja je pao na nulu, povećala se i temperatura motora iznad dopuštene . Posljedica toga je oštećenje turbine i nekontrolirani odlazak motora u visoke okretaje . Uz to kao kolateralna posljedica nastalo je i pregaranje ventila na prvom cilindru . Oštećenje na klipu , cilindru i ventilu izazvali su dijelovi turbine koji su se raspali i kroz usinu granu ušli u motor . Propust servisa je što odmah nije obavio dužu probnu vožnju i odmah defektirao sve kvarove na Vašem vozilu . Obzirom na sve događaje i troškove koje ste imali možda je ipak najjeftinije rješenje nači dobar rabljeni motor . Generalni popravak je moguć ali on može biti nekoliko puta skuplji od rabljenog motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 E - RADI NA TRI CILINDRA ?

Datum objave: 11.05.2013 21:35:01
Slika
PITANJE:

Poštovani, nedavno sam kupio Mercedes-Benz 190 E(1991), 2.0 s ugrađenim plinom. Budući da auto nije radio neko vrijeme odvezao sam ga kod mehaničara ovlatenog za plin. On mi je spojio plin, ali ga nije naštimao zbog prazne boce. Problem je u tome da kada radi na benzin, kao da radi na 3 cilindra. Zamijenio sam sve svijecice i kablove za sviječice ali i dalje isto. Mehaničar kaže da je motor "zaliven", pa me zanima šta to znači i dali je u tome problem, te kako otkloniti kvar. Unaprijed Hvala.

ODGOVOR:

Objašnjenje koje Vam je dao Vaš automehaničar je nestručno i neprofesionalno . " Zaliven " motor u žargonu nekih " stručnjaka " znači da u jedan ili više cilindara ulazi prevelika količina goriva. Posljedica toga je mokra svjećica koja kao takva ne radi . Potražite stručnijeg automehaničara koji će nakon pregleda Vašega vozila točno reči što je neispravno i predložiti za Vas kvalitetno rješenje.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 D - ŠKRIPANJE ( CVILJENJE ) KOČNICA ?

Datum objave: 03.05.2013 11:39:30
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću,imam Mercedes c220d 1995 sa prijeđenih 314 000 km,mehaničar mi je mjenjajo disk pločice i one sad cvile prilikom kočenja i ako auto stoji 4-5 sati pa kreće u voznju cvile pločice prilikom vožnje do nekih 20-30 km/h,mehaničar je rekao da je to normalno i da ce proci ali nakon 4 mjeseci jos uvjek isti problem i ako se rucna potegne i otpusti ista stvar se događa,i jos jedan prioblem kada se auto vozi u 3 ili 4 brzini na nekih 1900 okretaja primjecujem kao da cuka lagano,molim vas pomozite mi ,puno hvala.

ODGOVOR:

Pretpostavljam da Vi niste utjecali na izbor, kvalitetu i cijenu disk pločica koje su ugrađene na Vaše vozilo . Ako je Vaš mehaničar birao pločice tada je on odgovoran za neugodnu pojavu "cviljenja" prilikom kočenja. Uzroci zbog kojih dolazi do visokofrekventnih vibracija ( cviljenje ) prilikom kočenja su : nekvalitetne disk pločice, dotrajali diskovi, kočna kliješta, hidraulični cilindri kočnih kliješta, visokotlačne fleksibilne cijevi kočnih kliješta. Spomenuli ste i prekidanje u radu motora ( neravnomjeran rad ) . To se može događati zbog ; filtera, nečistog rezervoara, zraka u sustavu goriva, diza, visokotlačne pumpe, mehaničkog stanja motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 200 CDI - NITKO NEZNA ŠTO MU JE ???

Datum objave: 21.03.2013 17:19:20
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić posjedujem mercedes E 200 CDI (clasic)2000 god. Naime moj problem je sljedeci: vozio sam auto kod vise majstora koji su pokusali pronaci kvar no nisu u tome uspijeli.Auto je spajan na kompjuter-test te tom prilikom kompjuter nije pokazivao nikakve greske. Moj kvar je u tome sto se motor u radu zalijeće znaci od o,5 do 1-og obrtaja gore-dolje i pri tome izbacuje crni dim. Nekad ga toliko prigusi da se auto ugasi.To se događa na temperaturi rada motora kad prede nekih 45 stupnjeva C .Znaci dok je motor hladan odnosno do 45 stupnjeva auto savrseno radi.U voznji se to nemoze primjetit jedino kad moram stati odnosno zaustaviti vozilo recimo: dok cekam na semaforu prilikom parkiranja kad stajem odnosno u leru.Nekad se dogodi period da auto radi savrseno bez obzira na temp. motora,ali uglavnom ne radi kako treba. Nadam se da mi mozete pomoci u mom problemu. Unaprijed zahvaljujem Martin.

ODGOVOR:

Pažljivo sam pročitao Vaš opis i prema tome mogu predložiti što sve trebate ispitati u cilju iznalaženja i defektaže kvara . Ispitajte slijedeće : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usinoj strani motora, začepljenje na usinoj grani, začepljenje ispušnog sustava ) , dize, senzor temperature motora, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, senzor tlak ana Rail-u, regulator tlaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor radilice, EGR ventil, zrak u sustavu goriva, nečist rezervoar, električna instalacija motora, procesor motora ECU .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 CDI - ČUJEM UDARAC KADA ŠALTAM BRZINE ?

Datum objave: 07.03.2013 17:22:03
Slika
PITANJE:

Zdravo. Imam pitanje vezano za mercedes E220 CDI elegance oprema 2003 godiste, limuzina, rucni mijenjac sa 6 brzina.. kada vozim recimo u 2 brzini (mada se to desava u svakoj brzini) i dadnem gas malo jaci, to jest nabjerem brzinu, i kada hocu presaltati, tacno u tome momentu kada stisnem kvacilo cuje se "bum" hlupi nesto..taj udarac kako ja cujem u vozni dolazi od zadnjeg dijela auta..bilo to iz 1 u 2 brzinu ili nebitno..koja god brzina kad stisnem kvacilo hlupi jako..a iz 5 i 6 brzina npr kad to uradim cuje se dosta manje..mozda zbog toga jer je veca brzina i buka, nebitno..uglavnom kad nabjerem brzinu i kad stisnem brzo kvacilo hlupi jako..a kad to uradim sasvim lagano,ono bas sporo kada stisnem kvacilo onda se ne cuje udar..a kad znaci normalno vozim kao svaki covjek i presaltam kao sto bi i vi, onda hlupi..uglavnom to ne smije hlupati to se zna..bio sam kod jednih majstora rekli su mi da su uporne spone problem, da ih trebam zamijenut i nebi bilo udara...drugi majstori su mi rekli da su seleni zadnji a ne uporne spone..i sad treci majstor je provjerio uporne spone i selene kaze da uopste oni nisu otisli da cu dzaba bacati pare dok to sve izmijenim i da se nece nista promjenuti, vec da mu dodjem sledecih dana pa da mi kako treba pregleda i nadje sta je uzrok, al misli da bi moglo biti nesto oko kvacila i da udarac prenosi nazad jer je zadnji pogon pa nam se cini da je udar od s pozada, ali bi opet provjerio sve dok ustanovi sta je..a sva 3 majstora su rekli da nije mijenjac..zanima me sad vase misljenje sta bi to sve moglo biti, jeste li imali takvih slucajeva.. Unaprijed vam se zahvaljujem i veliki pozdrav iz Bosne.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu udarac nastaje između mjenjača i diferencijala . To se događa zbog zračnosti ( istrošenja, mrtvog hoda ) na pojedinim dijelovima transmisije . Najčešći uzroci su : križevi kardana, srednji ležaj kardana, gumeni zglob koji povezuje kardan s prirubnicom mjenjača, prirubnica diferencijala. Uz navedeno moguće je još da se to događa na poluosovinama, na zglobovima poluosovina, na konusno tanjrastom zupčaniku diferencijala . U rijetkim slučajevima ( kod starijih vozila ) uzrok mogu biti i gumeni blokovi diferencijala. Svaki bolji automehaničar će nakon pregleda Vašega vozila vrlo brzo otkriti mjesto lupanja i odmah predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES CLK 270 CDI - TEŠKO PALI HLADAN ?

Datum objave: 10.02.2013 11:10:45
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine Meić, imao sam problem sa visokotlačnom pumpom za clk 270 cdi 2002 godina,curilo mi je gorivo na nju.vozio sam je u servis i oni su mi promijenili cijeli set gumica.sad mi nepušta gorivo ali mi neće da pali auto kad se ohladi.upali on ali puno vergla.možete li mi odgovorit zašto sad neće da pali normalno a palio je ko sat. Hvala.

ODGOVOR:

Točan uzrok se može znati tek nakon pregleda i dijagnostike motora . Sada mogu samo navesti brojne uzroke zbog čega motor ne pali kada je hladan . Moguće neispravnosti su : akumulator, elektropokretač, zrak u sustavu goriva, grijači, upravljački modul grijača, filteri, senzor temperature motora, dobavna pumpa, relej dobavne pumpe, senzor tlaka goriva, dize, EGR ventil, električna instalcija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 200 2,0 i. - MOTOR PREKIDA NA PLIN I BENZIN ?

Datum objave: 19.01.2013 08:15:52
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić naime vlasnik sam e klase w210 ,200 classic ,96.god. Ugradio sam plin te mi je nakon određenog vremena počeo trokirati i na plinu i na benzini. Mehaničar mi je promijenio bobine i svijećice i pregledao kabele koji su bili u redu,te je nakon toga određeno vrijeme auto dobro radio na benzini međutim nakon pređenih cca 5000 km auto na benzini opet trokira. Interesira me marka svijećica koje bih trebao staviti i dali postoji još koji razlog trokiranja izuzev svijećica,bobina i kablova. Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Odgovarajuće svjećice su : Bosch F8DC4, Beru 14F-8DU7.97 ili 14FGH-8DTURXO, NGK BCP6E-VG97 ili BKUR5ET . Osim svjećica, kablova i bobine, ostali mogući uzroci prekidanja mogu biti : filteri, nečisti injektori, tlak goriva, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snge, lambda sonda, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, EVAP ventil rezervoara, mjerač mase zraka .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - POJAVILE SU SE 4 GREŠKE ?

Datum objave: 13.01.2013 11:20:04
Slika
PITANJE:

postovanje imam jedno pitanje,imam mercedesa c lasa 220 cdi automatik 2001 godina pojavilo mi se 4 greske abs,bas,esp i epc..tjekom voznje znam mi se desit da kad stanem na semaforu i onda opet krenem da mi ostane u 3 ili cetvrtoj brzini kako kad onda stanem sa autom ugasim ga i izvadim kljuc pustim ga da se resetira i opet ga upalim i onda je sve normalno.vozio sam ga na diagnostiku pokazo mu je kvar na zadnjem desnom kotaca na abs senzoru mehanicar mi je reko da to treba promjeniti pa ako nebude to onda da treba promjeniti esp neki kompjuter ili nesto slicno...pa me zanima vase misljenje...hvala...pozdrav...

ODGOVOR:

Kada se radi dijagnostika motora i dijagnostika opčenito, onda treba svaku neispravnost i svaku grešku shvatiti ozbiljno jer ista sigurno radi određene smetnje . Greške koje ste naveli ABS, BAS, ESP, EPC odnose se na pojedine sustave. Zajedničko za sve te sustave jest da su međusobno povezani . Tako i kvar senzora ABS-a na zadnjem desnom kotaču može biti uzrok zbog kojega ne rade i sustavi koje ste Vi spomenuli. Ukoliko ne sumnjate u stručnost i dobre namjere Vašega servisa, dajte im mogućnost da se bave vašim vozilom i da isto dovedu u ispravno stanje.

na vrh Povratak na vrh