Danas je: 29.05.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MERCEDES B 180 CDI - LUPKANJE KOJE TRAJE 4 GODINE?

Datum objave: 11.04.2016 11:58:03
Slika
PITANJE:

Poštovani, velike pohvale na Vaš rad po pitanju odgovora i savjeta. Pročitao sam sve probleme oko mercedesa i Vaše odgovore i nisam naišao na rješenje ovog mog. Vlasnik sam Mercedesa B 180 CDI (12/2008). Moj problem sa autom je to što se na neravnom terenu iz zadnjeg dijela auta čuje lupkanje. Bilo je razno - raznih savjeta i pokušaja otklanjanja tog "kvara", npr. to je neka plastika, pa su to učvrstili, pa do toga da zadnje disk pločice "klepeću" i neče se to dešavati ako pritisneš malo kočnicu, možda je auspuh, ali nije i tome sl. Međutim i dalje se samo na neravnom terenu (manje rupe ili grbe) čuje to lupkanje u zadnjem dijelu auta (bez obzira šta ja pritiskao) i tako to traje već više od 4 godine. Molio bih Vas za savjet ili preporuku što bi mogao biti problem. Unaprijed zahvalani i LP.

ODGOVOR:

Odgovor koji ću Vam dati vjerovatno Vam neće koristiti jer ću navesti mnoge MOGUČE uzroke lupkanja a to su : pojedini selen blokovi, aksijalni ležajevi amortizera, hvatišta amortizera, pokretni dijelovi balans štange, balans štanga, hvatišta potpornih spona, dijelovi popračnih spona, amortizeri, ostali netipični uzroci, dijelovi unutar prtljažnog prostora. Automobil i automobilska tehnika nisu nikakvo svjetsko čudo a da se ne bi mogao otkriti najobičniji uzrok lupanja. Moje mišljenje je da niste bili u pravom servisu kojmu bi ovo bio profesionalni izazov da otkloni ovaj kvar.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES S 320 CDI - IMAM PROBLEME S PALJENJEM ?

Datum objave: 16.03.2016 17:59:10
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem s klasu w220 320 CDI 2002 godište, imam problema sa paljenjem nakon dužeg stajanja 5+ sati, dugo vergla te nakon nekog vremena upali i kasnije stalno pali dok ne odstoji preko noćii onda ista priča. Promjenjeno je crijevo goriva od hp pumpe do common rail voda te sve brtvice na crijevima od goriva. Molio bih vas ako imate neki savjet. Hvala.

ODGOVOR:

Mogući uzroci otežanog paljenja su : veliki pad napona prilikom paljenja motora, akumulator, elektropokretač, zrak u sustavu goriva, filteri, kontrolni modul grijača, senzor temperature motora, dobaavna pumpa, relej dobavne pumpe, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, EGR ventil, dize, visokotlačna pumpa, niži tlakovi kompresije, električna instalacija motora, ECU centrala motora . Najprije obavite ispitivanje dijelova i sklopova koje sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 200 D - ULJNE PARE ?

Datum objave: 11.03.2016 14:23:44
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, imam jedno kratko pitanje za vas, naime, radi se o mercedesu 124 200D 1995 god, na vrhu dekla se oduvijek nalazi rupica iz koje izlaze uljna isparenja i to mi prlja motor, da li smijem ja tu rupicu da zacepim da ne izlazi tu ,,ulje,, ili mozda bolje da tu izlazi to isparenje da ne bi doslo do takozvane iberturaze??? Da napomenem da je ta rupica tu fabricki vjerovatno jer ja tako vozim vec 8 godina i presao sam oko 105 000km. Unaprijed zahvalan, Ivan. http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/05/...592a99.jpg evo slika ako je moguce da je otvorite.

ODGOVOR:

Navedena rupica treba biti zatvorena tako da uljne pare ne izlaze iz motora . Uljne pare ulaze kroz cijevi oduška od ulja u usisni kolektor i ponovo u cilindre , u cilindrima izgaraju i na auspuh izlaze u vidu ispušnih plinova . Ako se začepi ta rupica ne smije dolaziti do iberturaže motora . Kada bi se to događalo , to bi značilo da je začepljenj sustva za odušak ulja iz motora .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 200 D - TEMPERATURA I VISKO SPOJKA ?

Datum objave: 29.02.2016 23:17:27
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, imam jedno pitanje ne znam koliko je to vazno ali bojim se da mi negdje motor ne crkne, primijetio sam da na mercedes w124 200D kad automobil dostigne radnu temperaturu (radna mu je na 80 stepeni) ne dize temperaturu preko toga a radi u mjestu, mogu da zaustavim visko ventilator rukom i ne osjecam snagu da nateze da okrece, tek kada ga duze vrijeme drzim da se ne okrece malo automobil podigne temperaturu i osjecam malo vecu silu natezanja Visko ventilatora, donje crijevo hladnjaka je skroz hladno i tecnost u expanzionoj posudi je hladno, da li kod njega treba uvijek da cirkulise voda kroz sistem ili samo kad otvori termostat? U sistemu je antifriz i destilovana voda 1:1 Da li je sve to u redu, molim vas za odgovor. Hvala Vam unaprijed.

ODGOVOR:

Visko spojka se uključuje kada temperatura motora dođe na oko 95°C . Tada možete vidjeti i ispitati da se visko spojka aktivirala i da se propeler ventilatora teško okreće . To je znak da je visko spojka ispravna . Ukoliko motor ne može postići radnu temperaturu ( veća od 85°C ) treba ispitati termostat jer isti može neispravno raditi ( ranije otvarati ) . Rashladna tekućina stalno cirkulira kroz sustav jer termostat nikada nije potpuno zatvoren ( osim kada je motor hladan ili kada je malo zagrijan ) . Omjer antifriza i vode nije toliko bitan . Važnije je da ta mješavina ima koncentrat koji odgovara temperaturi od -38°C do -42°C a to se može jednostavno izmjeriti .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 320 CDI - NE MOGU GA UPALITI ?

Datum objave: 08.01.2016 15:23:35
Slika
PITANJE:

Lijepi pozdrav gosp. Meić. Imam Mercedes E-klasu,320cdi,2006god. Redizajn model... Imam problem pri paljenju... Stavio sam novi akumulator... Pogotovo ćim je minus vani,nemogu ga upaliti... Vrti na prazno... Bio sam u ovlaštenom Mb servisu i oni nemogu naći grešku... Molim vas da mi pomegnete savjetom??? Unaprijed Zahvaljujem....

ODGOVOR:

Prvi preduvjet da bi motor Vašega vozila uredno palio je ispravnost akumulatora i elektropokretača. Kada je to u redu radilica motora se okreće s više od 160 o/min prilikom startanja motora . Tada nema ni značajnijeg pada napona na pojedinim senzorima, davačima, aktuatorima . Nakon ovoga potrebno je ispitati da li u sustvau goriva ima zraka jer je to česti uzrok otežanog paljenja dizel motora . Nakon ovoga ispituju se pojedini senzori , davači, aktuatori . Na kraju po potrebi treba provjeriti i tlakove kompresije . Ovo Vam je samo kratki opis mogućih neispravnosti . Kada se radi ispitivanje i dijagnostika , opseg ispitivanja je mnogo širi i detaljniji .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 2,2 CDI - PALI SE LAMPICA GRIJAČA ?

Datum objave: 07.12.2015 15:58:51
Slika
PITANJE:

Dobro vece, i veliko postovanje.Nasao sam na forumu ovaj meil, zivim u Norveskoj, inace sam iz Srbije. Imam mercedes W203 ,C200 cdi, 2.2l, restajling model 2004. 150000km na satu. Hteo bih upitati majstore za jedan problem, ako je ikako moguce dobiti odgovor na meil. Povremeno mi se pali lampica od grejaca i sija nom stop tokom voznje. Cini mi se da se cesto desava kada je motor topliji, Bio sam 4 puta na dijagnostikama raznim kojekuda, svi kazu da je rele grejaca. Prvo sam kupio polovan i nista nisam resio. Pre neki dan sam zamenio sve grejace nove i nov rele i opet isti problem. Skidao sam dzek sa relea i merio napon da li odlazi na grejace kada motor radi a lampica sija, to je u redu... nema napona na izlazu. Ne znam stvarno sta bi jos moglo biti. Molim vas odgovorite mi ikako, ako treba i platicu samo da resim problem. hvala unapred.

ODGOVOR:

Kontrolna lampica ima dvostruku funkciju . Pali se kada je neispravan jedan ili više grijača a također se pali kada postoje kvarovi na : sustavu za dobavu goriva, na pojedinim senzorima motora, na sustavu za upravljenje motorom. Sada ću nabrojiti što sve može biti uzrok paljenja navedene lampice : senzor radilice, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, senzor apsolutnog tlaka zraka, EGR ventil, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, količina goriva na dizama, dize, visokotlačna pumpa, aktuator zaklopki na usisnom kolektoru, zaklopke u usisnom kolektoru, padovi napona na pojedinim konektorima električne instalacije motora, mjerač mase zraka, senzori DPF filtera, propuštanje na usisnom kolektoru, ECU centrala . Kao što vidite nije jednosatvno kako se u prvi mah čini . Međutim stručna osoba u servisu sa svojim iskustvom, znanjem i uz pomoć servisno dijagnostičke opreme, može točno defektirati kvar i predložiti rješenje . Tada možete znati i cijenu popravka .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 170 CDI - MOTOR NE PALI ?

Datum objave: 27.11.2015 12:00:27
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam auto Mercedes A Klasa 170 CDI 2000. God. te imam problem sa paljenjem... Kad okrenem ključ nakon što pričekam da prestane svijetliti žuta lampica grijača auto ne pali, te mi se opet pali - gasi žuta lampica grijača , i sve lampice se upale, a struje ima npr. linija u autu normalno radi... Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Navesti ću sve moguće faktore koji mogu biti uzrok zbog kojih motor ne pali a to su : akumulator, elektropokretač, veliki pad napona prilikom startanja motora, senzor radilice, senzor temperature motora, relej dobavne pumpe, dobavna pumpa, pojava zraka u gorivu, filter goriva, regulator tlaka goriva, senzor tlaka goriva, EGR ventil, dize, električna instalacija motora, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora, ECU centrala, imobilajzer . Na žalost nisam mogao dati jednostavniji odgovor , jednostavno se mora ići logičnim redoslijedom i ispitati sve što sam spomenuo .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 250 D - TEŠKO PALI ?

Datum objave: 29.10.2015 10:13:00
Slika
PITANJE:

Pooz!Vozim mercedes 250 D 1995 godište.kad je hladno neće da pali,kad klima radi privožnji od 40km na sat okretaji se smanjuju.Grijači su promjenjeni i opet ne pali akumulator je napunjen.

ODGOVOR:

Akumulator može biti loš iako je napunjen . Uz napunjenost akumulator mora imati kapacitet veći od 60% . Ispitajte još da li je kapacitet dobar . Uz akumulator potrebno je ispitati i stanje elektropokretača . Te dvije stveri su osnovni preduvjet da bi dizel motor normalno palio . Brojevi okretaja motora se mogu smanjivati zbog slijedećih razloga : zrak u sustvau goriva, filter goriva, nečist rezervoar, regulator količine goriva, mehaničko stanje motora , visokotlačna pumpa .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES VANEO 1,7 CDI - NEDAVNO SAM KUPIO OVO VOZILO

Datum objave: 07.09.2015 10:24:26
Slika
PITANJE:

Poštovani .Posjedujem Mercedes vaneo 1,7 CDI.Auto je prešao 180000 tisuća km ,nedavno sam ga kupio i zadovoljan sam sa njim.Interesira me koje je ulje najbolje sipati u njega,te nakon koliko je potrebno mjenjati remenja.Samo toliko.Vama sve pohvale krasan ste čovjek spremni da svakom pomognete,rjetki su takvi ljudi kao što ste vi.Bog da vas blagoslovi u svakom pogledu jer vi to uistinu zaslužujete.Veliki pozdrav

ODGOVOR:

Odgovarajuće ulje za motor je 5W30 MB 225.3/225.5 . Interval izmjene je 15.000 km ili najmanje jednom godišnje. Motor ovoga vozila nema zupčasti remen nego lanac koji se ne mijenja . Odnosno mijenja se samo u slučaju potrtebe kada nastane na lancu i lančanicima slobodni hod veći od 3 ° .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - DA LI JE POPRAVAK SKUP ?

Datum objave: 18.07.2015 22:04:53
Slika
PITANJE:

Imam auto Mercedes C klase 220 CDI sport coupe 2001 godište. Prilikom vožnje auto mi je stao i nije se više dao upaliti iako je stranje goriva na pokazivaču bilo nešto iznad 1/3. Kozultirao sam nekoliko "stručnjaka",ali svaki mi je dao svoju verziju problema,odn.rješenja-od potrebe izmjene plovaka do bogtepitaj kakovih ideja. Obzirom da je automobil upalio nakon dotakanja goriva i danas se vozim uglavnom dotačući gorivo do punog rezervoara ali bojim ići na dalji put zbog bojazni da mi automobil ne stane i na višem nivou stnja goriva.Naravno,nisam poslušao sve te ideje,a pogotovo mijenjanje oba plovka koji se enormno skupi,a majstri ne zanju da za taj tip auta plovak na sbe nema pumpu itd. U Mercedesov servis se nisam usudio ići jer bi me i tamo dobro odetali. Molim Vas da mi odgovorite što učiniti i učemu bi mogao biti problem. Sa štovanjem: Stjepan Knezić

ODGOVOR:

Kada postoji kvar na vozilu i ako Vam taj kvar predstavlja problem, onda ga Vi morate riješiti bez obzira na cijenu . Naravno ako to ne želite možete se voziti tako i dalje ili trebate razmišljati o prodaji vozila . U ovom slučaju trebate odabrrati servis od povjerenja i tražiti da Vam točno defektiraju kvar . Raspitivanjem okolo nećete ništa napraviti . Ako se utvrdi da je uzrok pokazivač goriva u rezervoaru, pumpa za pretakanje goriva, električna instalacija, kompjutor motora, to treba riješiti . Vi sami znate da postoje kvarovi koji su financijski jeftini i koji su skupi . Prvi korak treba biti točna defektaža kvara a nakon toga imate mogućnost da to popravite ako Vam financijski odgovara ili da ne popravite . Popravak osim Vas neće napraviti nitko drugi .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 320 CLK 3,2 i. - EMULZIJA NA ČEPU ?

Datum objave: 17.07.2015 22:21:33
Slika
PITANJE:

Postovani, auto je mercedes clk 320(w208), benzinac.. na cepu od motora se stvara vec poznata emulzija (majoneza). To vec traje duze vrijeme, konstantnim pojavljivanjem (skoro godinu dana, od zadnje promjene ulja otprilike), metodom obrisem, pojavi se, I tako konstantno.. dodatni faktor je taj sto auto takoder trosi poprilicno vode (neke mjesecne voznje od max 500 km, potrosi litru vode otprilike)..u naredno vrijeme, bio sam kod ovlastenog servisa u vezi gubljenja vode, te nisu ustanovili gdje gubi vodu..gubljenje se nastavilo znaci.. a sto se tice ulja u motoru ne pojavljuje se niti visak ni manjak ulja, s tim da nikakvih naznaka nema da misa ulje I vodu u samom motoru.. ukratko, razina I stanje ulja u motoru su ok, emulzija se stvara samo na cepu motora, te nikakvih naznaka nema u samom motoru da mijesa vodu I ulje..(sto bi nadam se primjetio,jer rekoh da to sve traje skoro godinu dana). Cinjenica jest ta, da auto se malo koristi I to sve na kratke I male relacije, pa odgovara stvaranju kondezata.. Bilo kakav savjet oko mogucih razloga navedenog problema, solucija za rjesenje i shvacanje istog problema su dobrodosli..unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Kada ne bi bilo pojave nestanka rashladne tekućine, onda bi sa sigurnošću mogli zaključiti da je uzrok samo kondenzat koji se stvara na kratkim relacijama vožnje i kada se motor ne zagrije . U ovom slučaju to se ne može reči jer je potrošnja rashladne tekućine značajno povećana . Moj prijedlog je da još jednom u drugom servisu obavite detaljno ispitivanje i eventualno otkrivanje mjesta propuštanja na motoru ili rashladnom sustavu motora. Ako se utvrdi da rashladni sustav nigdje ne propušta onda je logičan zaključak da uzrok može biti brtva glave ili sama glava motora .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - NEUGODAM MIRIS PO ULJU ?

Datum objave: 15.07.2015 18:32:47
Slika
PITANJE:

Poštovani,..imam mercedesa c klasu 220 CDI avangard 2002 godinu..i zanima me zasto mi auto poslije neke male vožnje unutra smrdi po ulju..i na motoru pokraj čepa za nadolijevanje ulja..ima ulja a nisam prosuo..nit ne pušta na čep..i bio sam kod servisera..rekao mi je da je karika zapečena..dajte mi vi recite sta bi bilo...hvala!!!

ODGOVOR:

Svaki bolji automehaničar može otkloniti curenje ulja koje se događa na motoru . Treba samo demontirati zaštitni poklopac i vidjeti na kojemu mjestu curi ulje . Nakon toga curenje se može vrlo jednostavno otkloniti i nakon toga neće više biti neugodnog mirisa u kabini .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 CDI - VENTILATOR KABINE

Datum objave: 06.06.2015 22:08:32
Slika
PITANJE:

Gospodine Meić. Vlasnik sam Mercedes E220 cdi 2000god.Ventilator kabine dok se upali auto i dok ga okrenete npr na br 3 vrti i puše pa nakon 2 do 3 min stane i onda kao da ne daje znakove života pa tek za oko 10 minuta vožnje počinje opet sam od sebe puhati. Za to vrijeme se čovjek skuha u vrućem autu pa se moram voziti sa otvorenim prozorima. Molim Vas dali bi mi mogli otprilike reći ako sumnjate na neki kvar što bi to moglo biti. Uvijek se to događa u istim vremenskim razmacima u početku vožnje i još mi se čini da se kao čuju nekakvi čudni zvukovi iz ventilacije ali ništa posebno. Hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : elektronski otpornik motora ventilatora, komanda grijanje/hlađenje, električna instalacija, elektromotor ventilatora, ploča s osiguračima i relejima , BSI računalo, ostale netipične greške . Najprije točno defektirajte kvar a onda obavite popravak .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 124 - MJERAČ ULJA

Datum objave: 04.04.2015 10:21:07
Slika
PITANJE:

Gospodine Meic, zelim da izrazim veliko postovanje prema vama zbog posla kojim se bavite preko interneta. Imam pitanje u vezi mercedesa 124, 2000ccm dizel 55kw, sa predjenih 390 000km, drugi sam vlasnik tako da je motor redovno servisiran, motor je u odlicnom stanju ne dimi, normalno vuce i radi, pritisak ulja zagrijanog motora na leru pokazuje na kazaljci 2.5 dok pri dodavanju gasa popne se na 3, "problem"je u tome sto u radu motora kad izvadim mjerac nivoa ulja posle nekoliko trenutaka tu pocne da izlazi ulje. To sam slucajno primjetio kad sam izvadio mjerac inace drugih problema nema. Kad skinem crjevo od iberlaufa tu ne dimi ali duva koliko je normalno (mislim), dok je iberlauf odspojen slobodno mogu izvadit mjerac ulja i nece izlazit ulje na sipci, kad spojim iberlauf opet dize nivo na mjernoj sipci i pocne da izlazi ulje (naravno samo kad izvadim mjericu). Dal to znaci neki problem ili je to mozda normalno kad se izvadi mjerica nivoa ulja dok motor radi. Hvala unaprijed, veliki pozdrav, Zlatko.

ODGOVOR:

To može sve biti u granicama normale, bitno je da je potrošnja ulja u granicama normale i motor normalno pali. Ako želite možete jedino provjeriti i očistiti sustav za odušak uljnih para iz motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E- PROBLEM OTKLJUČAVANJA VRATA

Datum objave: 02.04.2015 10:50:53
Slika
PITANJE:

Imam Merzedes E 220 C - 1996g. Problem je kod zaključavanja ili odključavanja sa daljinskim, vrlo često ne mogu otključati niti na vratima niti na prtljažniku, baterije u ključu su nove i ključ daje signal? Onda opet funkcionira danima normalno? Molim vas savjet, što činiti? Pozdrav Josip

ODGOVOR:

Napravite dijagnostiku sustava daljinskog zaključavanja, a može biti:povečani otpor na pojedinim bravica vrata ili prtljažnika, električna instalacija u vratima, aktuatori na bravicama pojedinih vrata.-

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 270 CDI AUTOMATIC - KOJI JE TO KVAR ?

Datum objave: 05.02.2015 14:35:29
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meić ! Javljam Vam se sa sljedećim problemom ,jer ga nijedan majstor do sada nije uspio rješiti ( MB SERVISU ) Naime ,radi se o sljedećem. Imam MB C KLASU 270 CDI 170 KS 2004.G AUTOMATIC . AUTO JE KUPLJEN SA 140 000 KM , A SADA IMA 190 000 . INAČE AUTO IDE SUPER , ALI SE PRI MALOJ BRZINI 20-40 km/h ZNAO UGASITI, A NA LERU ISTO TAKO PONEKAD ZNA OSCILIRATI KAO DA ĆE SE UGASITI ,ALI SE IPAK NE GASI. ISTI TAKO U SAMOJ VOŽNJI SE PRI NEKOJ KONSTATNOJ BRZINI I ISTOM PRITISKOM GASA ,AUTO KAO DA MALO PRIGUŠI PA KRENE . PRI POKUŠAVANJU OTKLANJANJA NAVEDENIH PROBLEMA , PRVO SU MI U MB SERVISU U ZADRU ZAMJENILI EGR VENTIL ( 2,800 kn) DA TREBA PROVJERITI INJEKTORE . NJIH SAM PREKONTROLIRAO U BOSCH SERVISU PURIĆ U SAMOBORU ( 2 SU ZAMJENJENA ) UZ PREPORUKU DA BI TREBALO ZAMJENITI I REGULATOR TLAKA , ŠTO JE TAKOĐER ZAMJENJENO (2.700 kn) DAKLE , NAKON SVEGA NAVEDENOG SITUACIJA NEŠTO RJEĐA ,ALI IPAK SE I DALJE DEŠAVA . INAĆE NA DIJAGNOSTICI NE IZBACUJE NIKAKVU GREŠKU. ZNAM DA NA OVAJ NAČIN NEMOŽETE RJEŠITI PROBLEM , ALI MOŽDA MOŽETE SUGERIRATI NEŠTO. SPREMAN SAM SE I DO VAS ZALETITI DA VI SVE TO POGLEDATE. NAJVEĆI JE PROBLEM ŠTO KVAR NIJE KONSTANTAN NEGO SE DEŠAVA POVREMENO, PA AUTO NE ULJEVA SIGURNOST . U NADI I IŠĆEKIVANJU VAŠEG ODGOVORA ,SRDAČNO VAS POZDRAVLJAM. Eugen Rebernišak, Novalja. 098 239 172

ODGOVOR:

Poštovani, razumio sam sve detalje u vezi problema koje imate s vozilom . Osnovni princip dijagnostike kvarova na vozilu je da se raznim vrstama i metodama ispitivanja ispitivanja, najprije otkrije i defektira kvar a zatim da se obavi potreban popravak. Dijagnostika je najzahtijevniji dio aktivnosti u autoservisnoj djelatnosti . Nekada postupak dijagnostike traje kratko ,nekada duže a nekada to traje danima . Najlakše je otkriti kvar kada je on stalno prisutan i kada postoje opči simptomi kvara . Međutim postoje kvarovi i takve vrste koji se javljaju smo povremeno . Zbog ovakve vrste kvarova mnogi servisi bi bili vrlo sretni da im takvo vozilo nikada ne dođe u servis . Razlog za to je dugotrajnost ispitivanja, složenost ispitivanja, pomisao da se kvar možda neće otkriti , nemogućnost naplate takvog ispitivanja ( obzirom na složenost i vremensko trajanje ) . Prošle godine sam imao slučaj da sam jedno vozilo imao na ispitivanju radi gašenja motora koje se događalo jednom dnevno . Kada se motor ugasio isti se mogao upaliti nakon 5 sekundi i dalje je vozio normalno . To vozilo sam imao na testiranju 15 dana ( uzrok je bio u električnoj instalaciji što sam na kraju i riješio ) . Sada bi se vratio na Vaš problem . Servisi u kojima ste bili su točno defektirali neispravnosti koje su bile evidentne . U Zadru su zamijenili EGR ventil i to je u redu . U Samoboru su pregledali dize , zamijenili neispravne a ove druge ispitali , u nekom trećem servisu su zamijenili neispravan regulator tlaka goriva na Rail-u što je također u redu . Sve te neispravnosti su se mogle otkriti uobičajenim ispitivanjem ( kompjutorska dijagnostika, pojedinačno ispitivanje komponenata ) . Sada je ostala još neispravnost koju ste Vi opisali i koja se pojavljuje povremeno a bez nekog traga, pomoću kojega bi se mogao defektirati kvar uobičajenim postupkom dijagnostike i testiranja . Za ovakve neispravnosti potrebno je raditi pojedina ispitivanja na osnovu pretpostavki , koristiti sve moguće metode i sredstva, biti spreman da to može potrajati , biti spreman ne eventualni neuspijeh . Na kraju bez obveza, mogu jedino reči da se mogu baviti Vašim vozilom u najboljoj namjeri . 

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 CDI - MOTOR BUČNIJI KADA SE ZAGRIJE ?

Datum objave: 22.01.2015 12:31:38
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Mercedes W211 E220 CDI. 2003., 230000 km. Molim vas da mi objasnite razlog zašto je motor bučniji kad se zagrije. Kad upalim auto u jutro i krećem na posao, zvuk motora je naravno dizelski, ali lijepo prigušen (znam da je dizelski motor bučniji kad je hladan, ali u tom auto to je nezamjetno). Naime, znači kad je još hladan i kod ravnomjerne vožnje i kod ubrzanja zvuk je lijepo prigušen. Ali kad se temperatura vode približi 70C, zvuk motora je kod ravnomjerne vožnje (npr. konstantna vožnja 70kmh u 4.toj brzini, 2000 okr/min) tih, skoro nečujan, ali ako pritisnem papučicu gasa, znači ubrzanje motor postaje skoro duplo bučniji nego kad je hladan kod ubrzanja. Kad je hladan na ubrzanju čuje se samo prigušeno (nenametljivo), ali kod ubrzanja kad je na radnoj temp, zvuk je oštar i iritira, nekako metalan. Evo nakon iscrpnog objašnjenja :), nadam se da sam dobro objasnio problem. Razgovarao sam sa nekoliko mehaničara o tom problemu, ali očito ne znaju u čemu je problem. Zato eto, obratio sam se Vama. Inače, motor super vuče, ne dimi, troši ulje u granicama normale, nigdje ne ulji, sve je potpuno suho. Da li je moguće da je lanac problem ili što? LP Saša

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu kao moguće neispravnosti mogu navesti ; niski tlak ulja u glavi motora zbog čega se mogu čuti hidropodizači ventila, dize, prevelika količina predubrizgavanja i pojava detonirajućeg izgaranje u cilindrima, greška u predpaljenju , regulacija predpaljenja , ispravnost senzora radilice i senzora bregaste osovine, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 E 2,0 i. - TLAK U RASHLADNOM SUSTAVU ?

Datum objave: 06.12.2014 12:17:53
Slika
PITANJE:

Prijteliji trebam pomoc, naime imam Mb 190E 2.0 imam problem sa pritiskom u posudi za rashladnu tecnost.Auto nema cirkulacije iako sam izvadio termostat i probao tako ne vidi se cirkulacija vode a pritisak u boci je ogroman kad se skine cep izbaci svu tekucinu.Probao sa skinuti crijevo koje ide od termostata prema boci i kada puhnem voda cirkulise kroz sistem dok je auto ugasen. U radu kad je cep zatvoren voda kad se ugrije sva crijeva i hladnjak su ravnomjerno vrucaa stim jos nisam primjetio kad skinem cep sa posude dok je auto hladan i upalim ga ne podize nivo niti da prelijeva.Ako mozete dati bilo kakav savjet bio bih Vam jako zahvalan

ODGOVOR:

Ugradite ponovo vrlo kvalitetan termostat , napunite rashladnu tekućinu i napravite probnu vožnju . Ako u vožnji temperature motora ne prelazi dozvoljenu normalu, ako se motor ne pregrijava, ako ne izbacuje rashladnu tekućinu iz posude , onda Vas nije briga što Vi ne vidite da rashladna tekućina ne cirkulira. Kada je ispravan rashladni sustav onda je tlak u rashladnom sustavu oko 1,2 bara .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - CRNI DIM ?

Datum objave: 23.09.2014 07:36:48
Slika
PITANJE:

Postovanje, imam pitanje vezano za auto mercedes c220 cdi automatik 2002.god. proizvodnje auto jako dimi crni dim, ne vuce kako bi trebao i ima povecanu potrosnju. Sto se tice vuce mislio sam na to kada stisnem papucicu gasa do kraja auto krene sa zadrskom i izbacuje ogromnu kolicinu crnog dima.auto dimi i kada stoji u leru, molim Vas da mi pomognete u cemu je problem jer sam bio kod mehanicara i receno mi je da je auto potpuno ispravan sto ja mislim da nije i zato molim za pomoc. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Kratki i točan odgovor na Vaše pitanje se može dati nakon stručnog pregleda Vašega vozila a takav odgovor niste dobili od Vašeg mehaničara . Mogući uzroci i neispravnosti su : tlačne cijevi turbine, filter zraka, regulacioni ventil turbine, turbina, EGR ventil, EGR solenoid, MAF senzor, dize, senzor tlaka turbine, MAP senzor, senzor temperature usisanog zraka, senzor temperature motora, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor pedale gasa, električna instalacija motora, ECU centrala, mehaničko stanje motora. Kao što vidite ima toga puno . Kada se ispita sve što sam spomenuo, može se znati točno koji je uzrok ili uzroci zbog kojih se stvara crni dim .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI AUTOMATIC - ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 19.09.2014 15:03:45
Slika
PITANJE:

poštovanje veliko vama i vasoj firmi imama jedan problem koji mi vi mozete pomoci kupio sam mercedesa c klasu 2001god dizel 2,2 85kw automatik tip tronik kad sam ga uzo mogao sam još prici do mijenjanja ulja 4500kil palio ko mina bez problema i kad sam zamijenio ulje nastaje problem kad je hladan duze mi zavergla od onog njegovog standardnog verglanja rekli su mi da nevalja ulje i ulje sam ponovo promijenio 5w40 mobil kupio bateriju novu od 100ah kupio filter od goriva filter zracni ma sve novo auto je ko novo ali me to zafrkava sto duze zavergla kad je hladan i on upali i negasi se al to me pojede daj pomozite mi molim vas kazu da nisu neke gumice na pumpi il se vrati gorivo nazad da uzmem nepovratni ventil na gorivo prije filtera da stavim neznam sta da radim visoko hvala vam unaprijed na odgovoru

ODGOVOR:

Nije dobro da mijenjate pojedine dijelove na osnovu glasina i neprovjerenih informacija jer ćete ako potrošiti novce a problem nećete riješiti . Najbolje bi bilo da napravite dijagnostiku i tada ćete točno znati zašto motor teže pali i cijenu popravka . Moguće neispravnosti su ; loše stanje elektropokretača, zrak u sustavu goriva, senzor temperature motora, senzortlaka zrakaq, EGR ventil, senzor radilice, dize, dobavna pumpa, relej dobavne pumpe, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, lošija kompresija motora.

na vrh Povratak na vrh