Danas je: 13.12.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 307 2,0 HDI - NESTAJE RASHLADNA TEKUĆINA ?

Datum objave: 10.10.2017 16:17:40
Slika
PITANJE:

Poštovani Imam peugeot 2.0 hdi 2004.god Prije mjesec dana počeo je da gubi vodi Odveo sam ga u servis i stavili su sistem vode pod tlakom cijeli dan i tlak nije padao nikako U vožnji svakih 2 dana pali se senzor da nema vode i moram nadoliti otprilike 2 decilitra. Nakon toga kada nadolijem 2dl vode senzor vode se više ne pali otprilike 2 dana. Molim vašu pomoč Hvala

ODGOVOR:

Točan uzrok zbog kojega motor gubi rashladnu tekućinu može se defektirati neposredno na vozilu i to na način da se provjere svi dijelovi rashladnog sustava. Ispitati / provjeriti slijedeće : pumpu za vodu, hladnjak, cijevi rashladnog sustava, kućište termostata, čep ekspanzione posude, radijator grijača, brtve motora. Ispitivanje koje ste spomenuli nije dovoljno da se defektira ovaj kvar. Detaljnije objašnjenje na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 308 1,4 VTi - TREBA LI MIJENJATI KLIPOVE ?

Datum objave: 25.07.2017 13:46:28
Slika
PITANJE:

MPoštovani, imam Peugeot 308 2008 god. 1.4 vti. Prešao je oko 230000 km.Auto troši ulje i dimi dosta. Dijagnoza je da motor nije u fazi i vjerovatno treba zamijeniti gumice na ventilima a vjerovatno i karike.Kolika je vjerovatnost da treba mijenjati i klipove pošto imam ponudu za 5000kn napraviti polu generalku. I po vašem mišljenju, isplati li se to. Napominjem da autovozi, ponekad izgubi snagu. Lp

ODGOVOR:

Klipovi se mijenjaju kada je istrošenje cilindara veće od dozvoljenog. U tom slučaju ne pomaže samo zamjena klipova nego se radi i strojna obrada bloka motora. To se zove generalni popravak. Istrošenje cilindara se može izmjeriti kada se demontira glava motora. Moja struka je strojarstvo tako da se ne bavim nekim procjenama vjerojatnosti . U ovom slučaju je sve jednostavnoa a to je da se glava motora mora skinuti . Tada nije teško obaviti mjerenje istrošenja cilindara. Moguće je da su istrošenja cilindara minimalna i tada ne treba mijenjati klipove. Isto tako jemoguće da su istrošenja veća od dozvoljenih i tada treba raditi strojnu obradu bloka motora i ugraditi nove klipove odgovarajuće veličine.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 308 1,6 i. THP, MOTOR JE IZGUBIO SNAGU ?

Datum objave: 22.07.2017 13:23:15
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam P 308, 1,6 THP 150, Premium, 2008 godina, 88.000.km. Prije tjedan dan počeo je gubiti snagu, kao da se guši. Bio sam u servisu Soprano u Zagrebu, gdje priključkom na računalo nisu pronašli grešku.Preporučili su servis Pinjušić. Bio sam u servisu Pinjušić, gdje su ustanovili da je turbina u redu, ali nema ulaznog tlaka. Nakon toga otišao sam u TM Vozila. nakon priključka na računalo dali su 2 ponude: 1. ponuda da treba zamjeniti visokotlačnu pumpu i cijev goriva. 2.ponuda: treba zamjeniti , lanac,vodilice lanca, lančanik na razvodu i bregastoj osovini,zatezač razvoda, klizač razvoda, cijev turbine, poklopac ventila,sviječice . Automobil sam bez popravka podigao sa servisa jer idem na godišni. Dali imate svoje mišljenje o slučaju? Ako je Visokotlačna pumpa razlog kvara, dali je potrebno raditi radove iz druge ponude?. S osobitim štovanjem Damir Šplajt 091-2704986 damir.splajt@vip.hr

ODGOVOR:

Svaki servis mora točno obaviti dijagnostiku kvara jer ako to ne napravi točno i jednoznačno , tada neće postići uspijeh ( kvar će i dalje ostati i tada ne bi smijeli naplatiti ni svoj rad ni ugrađene dijelove ). Kada servis otkloni kvar Vi dobivate ispravno vozilo i garanciju na ugrađene dijelove i obavljene radove. Vaš prvi korak je da se odlučite za servis u kojega imate povjerenje i da s njime dogovorite sve detalje ( plačanje, garancija ). Ako je uzrok kvara visokotlačna pumpa treba istu zamijeniti a nakon toga opet utvrditi da li je sve u redu i da li su potrebni još neki radovi ( obavljanje popravka korak po korak ) .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 - NE RADI GRIJANJE ?

Datum objave: 25.11.2014 08:05:51
Slika
PITANJE:

dobar dan prijatelj me je zamolio da mu popravim grijanje unutrasnjosti znaci kad upali auto i upali za grijanje motoric mu pocne radit ali mu ne zeli slati topli zrak do cega bi to moglo biti dali je mozda do osiguraca zanima me di stoje osiguraci Peugeot 306 1995.godina hvala molim za brzi odgovor

ODGOVOR:

Ako ste sigurni da motorić ventilatora radi onda je uzrok nešto drugo . Najprije provjerite da li motor postiže radnu temperaturu ( 85 do 90°C ) . Ako motor ne postiže radnu temperaturu onda je neispravan termostat. Ostale moguće neispravnosti su : začepljenje radijatora grijača, ventil grijača, komanda ventila grijača, zaklopke za usmjeravanje zraka kroz grijač, filter kabine, prekid u dovodu vanjskog zraka do grijača .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 HDI

Datum objave: 07.09.2014 21:16:19
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim peugeot 307 hdi 1,6KW,2005.g.,prilikom paljenja pojavljuje se bijeli dim jakog neugodnog mirisa,kasnije u vožnji taj dim se ne javlja.U vožnji se vozilo normalno ponaša. Nedavno je bila registracija i mjerenje eko testa su u redu. Molim za savjet u vezi otklanjanja istog problema i mogući uzrok navedenog problema na vozilu. pozdravljam i zahvaljujem Marija Lijić

ODGOVOR:

Prema vašem opisu navedeni dim nastaje najvjerojatnije zato što ne radi jedan cilindar. Bijeli dim je nezapaljeno diesel gorivo koje izlazi na auspuh. Kada se motor malo zagrije počinju raditi svi cilindri,a dim nestane. Moguće neispravnosti su: zrak u sustavu goriva, neispravnost jedne od diza, lošija kompresija na jednom cilindru.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 HDI - ZRAK U GORIVU , TEŠKO PALI ?

Datum objave: 05.02.2013 18:41:08
Slika
PITANJE:

Poštovani,posjedujem peugeot 206 1,4 hdi,2005 god s prijeđenih 200500km i super je do nedavno kada mi je počeo teško startati(upaliti) motor,pa sam primjetio da kad zaustavim vozilo i ugasim da kroz cijevi od goriva kraj pumpice odlazi gorivo nazad (valjda u rezervoar),pa kad odmah napumpam pumpicom zadržim gorivo u cijevima pa mogu upaliti auto poslije nekog vremena a da ne moram puno "verglati" .Da li je pumpica u pitanju ili ima nešto drugo, ventil ili sl. Unaprijed hvala...

ODGOVOR:

Uzrok otežanog paljena je zrak u sustavu goriva. Moguće neispravnosti su : kućište filtera goriva, cijevi dovoda goriva, cijevi za povrat goriva, priključci na dizama, ručna pumpica, nepovratni ventil za gorivo na dobavnoj pumpi u rezervoarau, visokotlačna pumpa. Pregledajte sve navedeno i naći ćete kvar.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 1,9 TD - NE DOLAZI GORIVO DO PUMPE ?

Datum objave: 02.01.2013 16:11:28
Slika
PITANJE:

Pitanje vezano za peugeot 406 1.9 td. Novi fazni remen, auto 100% u fazi, Ne dolazi mi gorivo do boschpumpe i nemogu upaliti auto. Ona mala pumpica je skinuta kao jaje okrugla. Možete li mi pomoći? hvala

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba ispitati ispravnost filtera goriva, ispravnost cijevi dovoda goriva, ispravnost cijevi odvoda goriva prema rezervoaru , prisutnost zraka u gorivu . Najbolji način da to ispitate je da spojite dovod i odvod goriva ( pomoću kratkih cijevi ) u jednu posudu u koju ćete staviti 3 do 4 litre dizel goriva . Iz te posude će pumpa brzo povući gorivo i motor će upaliti . Ako na taj način motor ne upali onda je neispravna pumpa . Ako motor upali , tada trebate tražiti uzrok i kvar na sustavu dobave goriva i to od rezervoara do visokotlačne pumpe.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 1,4 i. - MOTOR U VOŽNJI IZGUBIO SNAGU ?

Datum objave: 20.12.2012 12:26:02
Slika
PITANJE:

Peugeot 306 1.4 2001. god. prošao 175 000 km, redovno servisiran. Odjednom u vožnji kao da su prestala raditi dva cilindra, ali glava je u redu, brtva glave i ventili također, lampice na tabli ne javljaju ništa. Stala sam odmah i primjetila da se katalizator ugrijao do usijanja. Što bi moglo uzrokovati usijanje katalizatora. Hvala

ODGOVOR:

Katalizator se može pregrijati zbog djelomičnog začepljenja , zbog povećane količine goriva koja jednim dijelom ulazi u ispušni sustav, zbog greške u paljenju smjese . Motor može izgubiti snagu zbog brojnih razloga i to : začepljenje katalizatora, niski tlak goriva, nečisti injektori, filteri, izostanak paljenja na jednom ili više cilindara, probijanje visokog napona, bobina, senzor položaja zaklopke snage, senzor tlaka zraka, senzor radilice, gubitak kompresije na jednom ili više cilindara, ECU centrala motora . Najprije treba ispitati : mehaničko stanje motora i ispravnost ispušnog sustava zbog mogućeg začepljenja .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT PARTNER 1,9 D - MOTOR NE PALI BEZ GASA ?

Datum objave: 21.11.2012 16:12:40
Slika
PITANJE:

Poštovani, nedavno sam kupio Peugeot Partner 1.9d (običan dizel) 51kw. Automobil ima 194.000 km. Problem je sljedeći: Jutarnje paljenje je moguće isključivo uz dodavanje gasa...bez gasa neće upaliti. Dalje tijekom dana pali "na zub". Tijekom vožnje kod dodavanja gasa ponekad malo trokira,potrošnja goriva je oko 7.5l /mješovita vožnja i čini mi se da motor nema punu snagu i nekako je tvrd na gasu.Ne dimi i ne troši ulje i navodno je od prethodnog vlasnika redovito servisiran. Molim vaše mišljenje. LP

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu bi bilo korisno napraviti dijagnostiku motora a to znači : provjeriti mehaničko stanje motora ( faza , kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, začepljenje na usinim kanalima ) , provjeriti sustav dobave goriva ( dize, filter, cijevi dovoda goriva, zrak u sustvau goriva, dize ) , grijače, EGR ventil , senzor temperature motora, senzor radilice  , po potrebi i visokotlačnu pumpu ( regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine ) . Na taj način bi sigurno došli do spoznaje o svim neispravnostima . U ovom slučaju , bez pregleda vozila , nije dobro da kao uzrok navedem samo neke moguće neispravnosti jer to nije provjereni podatak koji Vam neće koristiti .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 GL - MOTOR MI LOŠE RADI ?

Datum objave: 14.11.2012 15:07:55
Slika
PITANJE:

poz servisu i svima ostalima koji citaju i prate ovaj sajt. Ja sam igor i vlasnik sam PEUGEOT 405GL plin benzin. Nisam nikakav majstor,ali francuze poznajem poprilicno dobro,bar ove starije modele. Inace sve sam sebi popravljam,od farbanja do mehanike i ostalog izuzev elektrike. PROBLEM! prije 6 mjeseci sam mjenjao dihtung glave,znaci skinuo sam glavu i oprao pa onda odnio na ravnanje,iako nije bila kriva znaci posve mali postotak je skinut sto znaci da je poprilicno dobra sto se tice toga,kupio sam ELRING dihtung glave,i spakovao sam motor,glavu sam stezao kilo kljucem po katalogu na tri puta do 9,800kg. RAZLOG MJENJANJA; pocelo mi se desavati da trokce kada radi,rade sve cetiri klipa,ali uvijek cinimi se kao da fali 1/4-na rada,kao kada svecica pika. mjenjao svjecice,kablove,razvodnik naj posle i bombinu,sve sam to stavljao sa pezoa koji radi kao sat,opet isto. rashladnu tecnost ne gubi,nivo ulja je uvijek dobar. kada je glava bila skinuta,rasteretio sam ventile,znaci svi su bili zatvoreni,i sipao sam benzina po njima,nijedan ventil nije propustio benzin,na svakom polju glave benzin je stojao dobrih 10 minuta. Sada me interesuje da li postoji mogucnost da negdje propusta kopresiju unutar glave,znaci kada ga mjerim,kopresija je od 12 do 12,5 od klipa do klipa nije svuda ista,ali to je u toj toleranciji,znaci ne pokazuje manjak kompresije na barometru,ali negdje se gubi prilikom rada,pali,vozi,sa malo vecom potrosnjom nego inace,i na benzinu i na plinu uvijek isto,kako se zagrijava tako gubi neki mali postotak snage,ali u sustini ide bez stajanja,i tako vec 6 mjeseci... Volio bi savjet kakav,da li bi trebalo da mjenjam glavu motora ili sta vec,ili je cak mozda sta drugo u pitanju? UNAPRIJED ZAHVALAN Ako se razumijete u

ODGOVOR:

Ako se razumijete u tehniku Vašega vozila onda trebate znati da uvijek treba navesti tehničke podatke o vozilu i motoru . Ja nisam toliko vidovit da znam koji od 6 vrsta benzinskih motora je ugrađen u Vaše vozilo . Takvi podaci su neophodni za točan odgovor . Ako je u Vaše vozilo ugrađen motor s oznakom XU5M2Z , isti ima 65 KW i 1580 ccm . Na tome motoru treba podesiti ventile 0,20 mm usisne i 0,40 mm ispušne . Faza motora mora biti potpuno točna , ne smije biti nikakvog propuštanja na usisnom kolektoru i ispušnom sustavu . Kompresija koju ste naveli je zadovoljavajuća. Ako je sve od navedenog ispravno i provjereno , može se ići korak dalje . Slijedeće što se provjerava je sustav dobave goriva i to : tlak goriva, ispravnost injektora, količina goriva na injektorima , pojedini senzori motora, potenciomatar zaklopke snage, lambda sonda , mjerač mase zraka, električna instalacija motora . Na kraju treba pregledati i sustav paljenja i to : kvalitetu iskre na svjećicama, kablove, bobinu , ECU centralu . Na žalost bez adekvatne servisno dijagnostičke opreme nije moguće obaviti provjeru ispravnosti navedenih dijelova i sklopova . Mijenjanje pojedinih dijelova za koje Vi mislite da su ispravni rijetko kada dovodi do rezultata .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 1,8 i. - KAKO DA MANJE TROŠI ?

Datum objave: 13.11.2012 18:40:25
Slika
PITANJE:

postovanje gospodine.vlasnik sam peugeota 405,1,8 benzinac 93god.prije 3miseca sam napravija generalku na motoru i zadovoljan sam ide ka po sinama,ali sad mi vrag ne da mira pa je moje pitanje koliko utjece na potrosnju ajmo reci da ispoliram usisnu granu,stavim neki drugi jaci filter zraka,i vjerovatno stavija siri auspuh radi zvuka motora.inace sam ljubitelj samo 405 peugeota.sad trosi negdi oko 7litara otvorene normalne voznje.puno hvala

ODGOVOR:

Sve što ste naveli je samo kozmetički zahvat koji neće postići velike efekte u uštedi goriva . Sportskim filterom i modifikacijom auspuha moći ćete dobiti više na akustičnom dojmu a manje na uštedi goriva. Povezanost filtera zraka i usisne grane treba biti što direktnija i što više glatka , bez otpora strujanja ( Power Tube ) .  Uz to treba provjeriti sustav elektronskog ubrizgavanja i vidjeti dali su ispravni svi senzori davači, injektori, lambda sonda . Uz to se može koristiti ulje za motor 5W30 a u sam motor bi trebalo staviti sredstvo za amanjenje trenja u motoru a u mjenjač također . Poliranje kanala ako imate volju možete također napraviti . Obratite pozornost i na dimenziju guma.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 205 1,9 GTI - NAKON SKIDANJA GLAVE, MOTOR NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 04.10.2012 15:24:49
Slika
PITANJE:

Mjenjao sam brtvu glave na peugeotu 205 1.9 gti i sad auto nece da upali, uspio sam ga upaliti 2 puta dodavanjem benzina u usis i dok sam drzao gas je radio ali lose, kad sam pustio gas se ugasio i vise ga nisam mogao upaliti i primjetio sam kad skinem svjećice da su full mokre. Da li bi mi mogli dati neki savjet sta napraviti ili di sam mozda pogrijesao?

ODGOVOR:

Ako je mehaničko stanje motora ispravno ( faza, kompresija ) onda se treba baviti sustavom za stvaranje iskre na svjećicama i sustavom elektronskog ubrizgavanja goriva . Provjerite ima li iskre na svjećicama . Ako iskre nema provjerite ulazni napon na bobinu , bobinu, kablove . Ako iskre na svjećicama ima tada treba ispitivati pojedine dijelove sustava dobave goriva i senzore motora . Moguće neispravnosti na ovom sustavu su : regulator tlaka goriva, previsoki tlak goriva, injektori, senzor položaja zaklopke snage, MAP senzor, ECT senzor, EVAP ventil rezervoara , senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 HDI - LAMPICA

Datum objave: 23.09.2012 10:13:14
Slika
PITANJE:

Poštovani! Ovako imam Peugeot 206 1.4 Hdi 2004. godina. Problem je sljedeci: Danas ujutro krenuo sam na posao i upalila mi se lampica STOP, al nije ostala upaljena vec je samo 2 puta blicnula i ugasila se. Dakle zanima me u cemu bi mogao biti problem? procitao sam u servisnoj knjizi da moze biti do ulja u motoru ali pogledao sam ulja ima sad jedino neznam dal moze biti do kocne tekucine ili rashladne tekucine? Gdje mogu kupiti istoimene tekucine a da odgovaraju mojem tipu vozila i kolika im je cijena? Mlad sam vozac i nemam iskustva s tim stvarima te vas molim da mi date savjet sta napraviti. Unaprijed hvala! Zoran

ODGOVOR:

Lampica STOP koju ste spomenuli je multifunkcionalna i pali se kada postoji bilo kakva neispravnost ; na motoru, u motoru, na rashladnom sustavu, na sustavu za podmazivanje, na sustavu paljenja , na sustavu dobave goriva, na sustavu dobave zraka, na kočnom sustavu,  na ostalim sustavima koji su bitni za funkcionalnost vozila . U ovom slučaju potrebno je obaviti stručni pregled vozila i tada se može točno otkriti uzrok radi kojega se pali lampica STOP . Rashladnu tekućinu možete kupiti u svakom dučanu za autodijelove a cijena jedne litre je od 30,- do 65,- kn .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 i. 16V - PROŠAO SAM KROZ LOKVU , NIŠTA NE RADI ?

Datum objave: 20.09.2012 08:26:10
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić...Imam P 307 1.6 16v 2002 god. neki dan sam se vracao kuci sa posla i prosao sam kroz dublju lokvu...ujutro nisam mogao otkljucati auto...alarm mi je zvonio,jedva sam ga nekako otključao (samo desna vrata) i u vožnji su mi otkazala svjetla prestali raditi zmigavci, brojači brzine i okretaja su pali na nulu..benzin i tempreatura na nuli...brisaci su radili iako su bili ugaseni...i upalilo se STOP. Sada ga nemogu ni otkljucati ni zakljucati...a jedna vrata su mi otvorena,i vise se ne pali. Unaprijed Hvala

ODGOVOR:

Prolaskom kroz vodu , dogodilo su se da su pojedini konektori , kontakti, električna instalacija namočili s vodom . Kada se to dogodi u pojedinim strujnim krugovima nastaje veliki pad napona ili prekid napajanja sa strujom . Elektronika počne nekontrolirano raditi baš kako ste i Vi opisali . U ovom slučaju potrebno je sistematski, ozbiljno i kvalitetno obaviti čišćenje i zaštitu svih kontakata , konektora, elektronskih sklopova . Ako se to ne napravi mogu u pojedinim slučajevima nastati oštećenja ( pregaranje ) skupljih dijelova elektronike .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 1,9 D - KOČNICA PRETVRDA I SLABO KOČI ?

Datum objave: 12.09.2012 12:51:17
Slika
PITANJE:

Sve najvece pohvale vama i vasoj stranici. Imam pezoa 405 dizela i imam veliki problem sa kocnicama.Rucna koci super ali je nozna tvrda kao granit i nema snagu d azaustavi auto kako treba.Promijenio sam zadnje cilindre,prednji rade normalno ,nove kocione obloge naprijed i pozadi,novi centralni cilindar i novi servo ali je kocnica i dalje kao kamen.Povratni ventil na servu radi kako treba.Ono crijevo sto dolazi na servo ide sa nekakve ,,pumpe,,.Mozete li mi kao strucnjak reci dali je mozda kvar u toj ,,pumpi,, ili sta drugo da uradim sa kocnicama.

ODGOVOR:

Sve što ste napravili je logično i potrebno . Problem jedino ostaje u podtlaku kojega stvara vakum pumpa koju ste spomenuli . Znači ako je servo uređaj ispravan , provjerite cijev vakum pumpe koja ide do servo uređaja a isto tako provjerite vakum pumpu koja mora stvarati podtlak kada motor radi .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 i. - ZRAČNI JASTUK SE SAM AKTIVIRAO ?

Datum objave: 11.09.2012 12:42:50
Slika
PITANJE:

Poštovani,sinoć sjednem u auto,upalim i krenem unatrag,pređem oko pola metra,i iz cista mira aktivira mi se lijevi gornji zraćni jastuk,pa me zanima koji je moguci uzrok,te,koliko kosta zamjena toga airbaga?Negdje sam procitao da je moguće ponovno napuniti ovaj airbag koji se vec aktivirao,da li je to istina?Automobil je peugeot 307 1.6 benzin,2002g.Hvala

ODGOVOR:

Zračni jastuk se sastoji od detonatora i ampule u kojoj se nalazi odgovarajuči kemijski spoj koji stvara dušik kojime se puni zračni jastuk . Sam detonator pali električna iskra . Do aktiviranja spomenutog zračnog jastuka je moglo doći zbog toga ako je kabel za odašiljanje impulsa paljenja došao u kontakt s električnim vodom koji je bio pod naponom 12 V ili ima napon kao akumulator . U tom slučaju govorimo o neispravnosti električne instalacije ( najčešće oštećeje izolacije ) . Inače sam zračni jastuk se ne može puniti na način kako Vi to zamišljate .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 - DISKOVI KRATKO TRAJU ?

Datum objave: 29.08.2012 13:01:20
Slika
PITANJE:

Imam peugeot 106 2003god.imam problema sa prednjim diskovima orginal diskove sam vozio 220000kl i od kada sam počeo stavljati zamjenske maksimalno izdrže 10000kilometara i onda mi poćne tresti prilikom kočenja kada stavim nove sve ok neko vrijeme probao sam prvo staviti ful jeftine,brembo iza toga ate eli opet ništa pločice imam orginal iz peugeota unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Vi kao vlasnik vozila i samostalni servisi koriste pojedine dobavljače za autodijelove. Svima je u interesu da nabavljeni dio bude vrhunske kvalitete i da što duže traje . Međutim na kvalitetu dijelova ne možete utjecati ni Vi ni servis koji nabavlja pojedine dijelove. Nabavlja se ono što se nudi na tržištu . Diskovi o kojima je riječ , ne mogu se ugraditi naopako ili obrnuto nego što treba jer tada nebi funkcionirala kočnica . Mogu još samo dodati da uz diskove mogu postojati i drugi faktori utjecaja i to : kočna kliješta, hidraulične cijevi, kočni cilindar, disk pločice, ostale netipične greške . 

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,4 i. - MOTOR SE UGASI U VOŽNJI ?

Datum objave: 17.08.2012 10:06:44
Slika
PITANJE:

pozdrav.imam peugeot 307 1.4 iz 2003 godine..u zadnje vrijeme mi se auto gasi u vožnji, to se uvijek dogodi kad stisnem kvačilo da bih promjenio iz veće u manju brzinu a pogotovo iz 3 u 2..prešao je 117000 km, u leru radi najnormalnije.što mislite u čemu je problem?hvala

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih se motor može gasiti na način koji ste opisali . Točan uzrok moguće je otkriti detaljnim ispitivanjem pojedinih komponenata i sklopova . Najčešći uzroci su : senzor temparature ECT, senzor tlaka zraka MAP, senzor položaja zaklopke TPS, aktuator minimuma, pad napona na pojedinim konektorima motora, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, nečist rezervoar, mehanički uzroci motora ( najčešće propuštanje na usisnoj strani motora ) .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 XS - NEKOLIKO ČUDNIH GAŠENJA MOTORA ?

Datum objave: 25.07.2012 19:57:03
Slika
PITANJE:

Postovani, vozim Peugeot 206 1.4 xs, 2001.god 75ks i u proteklih mjesec ili mozda vise sam dozivio par neuobicajenih gasenja. Nedavno je na automobilu bio zamijenjen jedan injektor (izgorjele instalacije), dok ostale moram dati ocistiti...mozda vam bude od pomoci informacija. Nego, u par navrata nakon sto sam se zaustavio s autom (dakle nije u voznji bilo) prilikom gasenja je auto izveo nekakav duboki ton (nekakav kontrolni, ne iz masine) i u sve elektronicke komponente su se resetirale; radio, sat, putno racunalo..takoder nakon paljenja bih vidio kako paljenje unutarnjeg svijetla ili podizanjem prozora (el. podizaci) mi trepere prednja svijetla ili se jedno cak ugasi. Je li stvar u akumulatoru kako mi moj nestrucni unutarnji glas govori ili je problem ozbiljniji nego sto mislim?

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzroci mogu biti : električna instalacija i konektori ( pada napona ili kratkotrajni prekid napajanja ) , kutija s osiguračima i relejima  ( oksidirali kontakti , veliki prelazni otpori ) , akumulator, alternator, regulator napona . Nema druge nego krenuti redom i ispitati sve što sam spomenuo .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 1,8 i. 16V - VELIKI PROBLEMI S PLINOM ?

Datum objave: 30.06.2012 09:07:49
Slika
PITANJE:

Dobra vecer gosp MEIĆ.Javljam Vam se jer imam problem sa autom.Imam Peugeot 406 karavan,1.8.16v,sa atest plinom(landi renzo).Obzirom da u puli nema ovlaštenog servisera za tu vrstu plina,evo bio sam slobodan javiti se vama za pomoć.U zadnje vrijeme mi se dešava da kad vozim na plin,sve bude koliko -toliko uredu dok je auto u vožnji,tj,pod gasom,ali kad stanem na semaforu,i pustim ga u leru,tj bez gasa,auto mi se trese kao da kamion vozim,ali okretaji na obrtomjeru su uredu,kazaljka radi mirno.takodjer kad mu drzim papučicu od gasa recimo na na 2000okretaja,uopce mi neda da ga drzim mirno,nego mi sam daji oduzima gas,ali napominjem da je u voznji uredu,osim sto sam primjetio da vise trosi.I evo još jedan problem koji mi se desio jučer.Oem ja da natankiram plin,i natočim pun spremnik,počnem ga voziti,i nakon nekih 2km,počne mi trubiti kao da nema plina,a u biti je pun.Stanem,ponovo ga upalim na benz,krenem,cim prebaci na plin,opet isto,ali ne gasi se,i tako sam do doma vozio nekih 10km,i ništa.danas ponovo upalim krenem sve uredu,osim što trza,i trese se.Evo gosp Meić,malo sam opširno pokušao objasniti moj problem,ako mi možete onako okvirno objasniti,dali je to za zabrinuti se,dali smijem uopce voziti taj auto,radi sigurnosti,i dali je moguce to popraviti,i koliko je isplativo,i naravno koliko bi to koštalo?Unaprijed Vam se od srca zahvaljujem.lijep pozdrav iz pule.Bojan

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu nije teško zaključiti da problem stavra plinski sustav . Međutim ipak bi trebalo najprije rutinski provjeriti kako motor radi na benzin i da li su sve komponente benzinskog sustava ispravne a za očekivati je da su ispravne , inače bi motor loše radio i na benzin . Nakon pregleda benzinskog sustava potrebno je detaljno ispitati sve dijelove plinske instalacije . Moguće neispravnosti su : multi ventil na rezervoaru, filter plinske faze LPG, filter tekuće faze LPG , nečist isparivač, oštećene membrane isparivača, neispravne cijevi dovoda plina, nečisti plinski injektori, podešenost plinskog sustava .

na vrh Povratak na vrh