Danas je: 11.02.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 307 1,6 i. 16V - MOTOR LOŠE RADI I NE POSTIŽE BRZINU ?

Datum objave: 08.02.2016 14:51:20
Slika
PITANJE:

VELIKI POZDRAV I SVAKA VAM CAST NA SAVJETIMA,ŠTA POŽELILI TO VAM SE OSTVARILO OVO STO RADITE JE ZA SVAKU POHVALU I POSTOVANJE.. KUPIO SAM PRIJE MJESEC DANA 307 1.6 BENZIN 80KW 2003 174 000KM ,PRI OKRETAJIMA 4000-5000/min U I,II,IIIiIV BRZINI AUTO SE ZAKUJE JEDNO 3-4 SEKUNDE I ONDA NAGLO KRENE ,BIO SAM NA AUTOPUTU I U PETOJ NE MOZE VISE OD 4500 OBRTAJA I 150KM/H, NA JEDNOM PRAVCU DUZINE OKO 1KM BEZ PROBLEMA SA GOLFOM II koji je na plin i 88 god. vozim 140/KMH DOK SA 307 110KM/H 1.PRILIKOM KUPOVINE 3 DIJAGNOSTIKE NISU POKAZALE NISTA(JEDINO DOSUTO PERMANTA). 2.NAKON POLA MJESECA ,POSLE BRŽIH VOZNJI(JER MI JE MAJSTOR REKO DA GA 'PRODUVAM' JER GA JE ŽENA VOZILA)PRIMJETIO SAM DA TEMPERATURA DOLAZI DO 100,PROVJERIM TEČNOST ZA HLAĐENJE NEMA JE NI KAPI,KVAR JE BIO NA SASTAVU MOTORA I RAČVE NEKE MOTORA MAJSTOR JE STAVIO NEKU SMJESU CRNU I SAD JE OK NE PUSTA NI KAPI. 3.AUTO JE I DALJE SPORO ZA JEDNOG BENZINCA OD 80KW IDALJE IMAM GORE NAVEDENI PROBLEM SA OBRTAJIMA I SA TEMPERATUROM KOJA NAKON PALJENJA VENTILATORA SE VRATI NA 90C. 4.RAZMIŠLJAM DA SKINEM KATALIZATOR,JER ČUJE SE NEKI ZVUK ŠIŠTANJA IZ AUSPUHA,A JEDNO JUTRO NA -13C NAKON VOŽNJE OD 300M UGASIO MI SE NA SEMAFORU PRE TOGA NA 2-3 SEKUNDE TRESO SE ,IMAO ZVUK KAO TRAKTOR I IZBACIO GREŠKU 'ANTIPOLUTION FAULT,CATALITIC CONVERTER FAULT,UPALIO SAM DOŠAO DO POSLA,KAD SAM KRENUO KUĆI NIJE BILO VIŠE TAKVIH PROBLEMA. 5.AUTO SUPER RADI U LERU I JAKO JE MIRAN. NADAM SE DA SAM DAO PRECIZNE INFORMACIJE,HVALA VAMA ŠTO STE LJUBAZNI AKO MENI NE POMOGNETE NIJE BITNO,VIDIM DA STE DRUGIMA DOSTA POMOGLI,UNAPRIJED ZAHVALAN.

ODGOVOR:

Na vašem voizlu postoje neispravnosti koje se mogu otkriti neposrednim uvidom na vozilu i pojedinačnim ispitivanjem pojedinih dijelova i sklopova . Nije dobro da na osnovu amaterskih pretpostavki mijenjate pojedine dijelove . Najprije treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora koju treba raditi provjereni stručnjak . Tom prilikom se ispituju ; mehaničko stanje motora, faza motora, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru, djelomično začepljenje auspuha ( moguće i katalizatora ) , sustav elektonskog ubrizgavanja goriva, regulator tlaka goriva, injektori, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor rdailice, senzor bregaste osovine, mjerač mase zraka, lambda sonda, senzor detonacija, EGR ventil, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, bobine, električna instaalcija motora, ostalo po potrebi . Ako se skine katalizator upaliti će se kontrolna lampica motora jer na vozilu postoje dvije lambda sonde . Prva sonda je regulaciona a druga je kontrolna . Ova druga kontrolira rad i učinkovitost katalizatora i ako katalizatora nema ona će signalizirati neispravnost i paliti spomenutu lampicu motora .Kao što vidite ima toga puno i zato je najbolje i najjeftinije napraviti ovako kako sam i opisao . Nakon dobro obavljenog ispitivanja znati ćete točno što je neispravno i kolika će biti cijena popravka .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,1 i. - MOTOR LOŠE RADI I GASI SE ?

Datum objave: 22.01.2016 12:19:04
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, Hvala vam na korisnim savjetima koje redovito pratimo. Imam Peugeot 206, benzinac 1,1 iz 2000. g. Problemi koji se javljaju a vjerovatno su povezani su slijedeći: Ponekad nakon kočenja motorom zbog usporavanja vozila do raskrižja i nakon potpunog zaustavljanja na semaforu: u leru okretaji se sami povećaju do 3000 o/min bez da uopće pritišćem papućicu gasa, što onda spriječim ponovnim stiskanjem kvačila, a ponekad moram i stisnuti gas i nakon puštanja se okrtaji vrate u normalu. Događalo se da ni to ponekad ne pomaže nego još u stajanju vozila moram prebaciti u 1. brzinu i držati kvačilo da se okretaji nekako vrate u normalu. Slijedeći problem vjerovatno povezan s time, je da prilikom usporavanja motorom, radi uparkiravanja vozila i kod prebacivanja iz 2. u 1 brzinu nakon što sam praktički usporio vozilo za sigurno skretanje i zaustavljanje kada stisnem papučicu kočnice da dodatno usporim i pustim ju, auto zapravo još ubrza i kao da "poleti" što je jako nezgodno. Praktički je češće bilo sigurnije uparkirati i zaustaviti vozilo u 2. brzini jer tako sam siguran da je dovoljno usporen i da neće ubrzati. Zadnji problem koji se dogodio je da se u vožnji auto po prvi put sam ugasio. Probao sam ga pokrenuti nakon desetak minuta i nakon davanja kontakta nije se čuo zvuk zujanja (vjerojatno pumpe za gorivo). Okretanjem ključa na krajnji položaj za paljenje motor se bez problema upali i radi svega 1 do 2 sekunde i praktički odmah ugasi uz prvo paljenje uobičajeno lampice za motor, a zatim i otalih lampica na tabli. Goriva u rezervoaru ima dovoljno i nije bila upaljena lampica da je na rezervi (što ako je taj sustav isparavan vjerovatno znači da nije problem da je auto ostao bez goriva). Auto naravno nisam uspio pokrenuti. Što su mogući uzroci problemi ovog svega; sajla kvačila, motorić ler-gas, relej pumpe za gorivo ili sama pumpa za gorivo? Molim Vas za Vaše cijenjeno mišljenje i savjet. Lijep pozdrav

ODGOVOR:

Moje mišljenje je da se kvar na Vašem vozilu može bez problema defektirati i otkloniti nakon što se napravi kompletna dijagnostika motora . Moguće neispravnosti su : senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, senzor temperature zraka, senzor položaja zaklopke snage, zaklopka snage, motorić minimuma, upravljanje motorićem minimuma, tlak goriva, regulator tlaka goriva , nečisti injektori, mjerač mase zraka, lambda sonda, loša iskra na svjećicama, bobina, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 CC 1,6 i. - NESTAJE RASHLADNA TEKUĆINA ?

Datum objave: 27.09.2015 13:31:00
Slika
PITANJE:

Poštovani, Kupio sam peugeot 307 cc, 1.6 motor iz 2004. Imam atestiran plin, autić ide super. Jedna stvar me zanima, ne znam kako odn gdje, ali gubi mi vodu negdje. Stavio sam destiliranu, ali na 200 do 300 km izgubi oko dl vode. Imate li slična iskustva ili je možda do nekog crijeva, hladnjaka i sl ? Pitam da vidim jel mogu što sam da ne idem kod majstora. Unaprijed zahvalan na odgovoru.

ODGOVOR:

Točan uzrok se može otkriti neposredno na vozilu. Ispitati treba slijedeće : sve cijevi rashladnog sustava, kućište termostata, pumpu za vodu, hladnjak, radijator grijanja, brtve na motoru .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 HDI - NE RADI CENTRALNO ?

Datum objave: 09.07.2015 11:10:21
Slika
PITANJE:

Poštovani! Vozim Peugeot 206, 2005.god 1.4 hdi U zadnje vrijeme se događa da neki dijelovi povremeno ne rade, poput centralnog zaključavanja, el. podizača stakla i zadnjih brisača. Konkretno, kod centralnog zaključavanja, čuje se klik i zasvijetli, ali se auto ne zaključa. U čemu bi mogao biti problem? Unaprijed hvala na odgovoru! LP

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : električna instalacija u vratima, BSI elektronika, bravice vrata, veliki pad napona u pojedinim električnim vodovima . Neposrednim uvidom na vozilu može se defektirati kvar i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 2,0 HDI - STRAŠNO DIMI KADA UBRZAVAM ?

Datum objave: 08.07.2015 21:31:56
Slika
PITANJE:

Dobar dan!! Imam peugeot 206 2.0 HDI 2001. godište i strašno dimi kad ubrzavam i ako malo duže ga držim na gasu temperatura skače. Auto ne troši ulje da bi mogle biti uljne karike i normalno ubrzava i ima snage samo dimi. Ako znate šta bi moglo biti bio bih zahvalan.

ODGOVOR:

Ako je dim koji vidite plavo sive boje onda isti nastaje zbog ulaska ulja u cilindre . Moguće neispravnosti su : vodilice ventila, klipni prstenovi, turbina . Ako je dim izrazito crne boje radi se o prevelikoj količini goriva koja ulazi u motor . Najčešće neispravnosti su : dize, niski tlak turbine, regulator tlaka goriva, EGR ventil, ECU centrala . U svakom slučaju najprije napravite dijagnostiku i točno defektirajte kvar .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 TD

Datum objave: 11.03.2015 10:07:50
Slika
PITANJE:

Kako prepoznati da li je uzrok povečane potrošnje motornog ulja istrošene gumice ventila ili je pak to do karika. Radi se o Peugeotu 406 TD. Unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Postoje 3 prepoznatljiva simptoma povećane potrošnje ulja, a to su:velika emisija uljnih para na cijevi za odušak od ulja (uzrok su klipni prstenovi),pojava bijelo-plavog dima na auspuhu dok motor radi na leru i u vožnji (gumice ventila, vodilice ventila), pojava velike količine bijelo-plavog dima na auspuhu (turbina). Prema potrebi javite se u servis, da se defektira uzrok i napravi troškovnik popravka.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,4 HDI - pritisak ulja

Datum objave: 05.03.2015 15:05:50
Slika
PITANJE:

Vozim peugeot 307 1.4 HDI, posle predjenih 40ak kilometara, znaci vruc motor, upali mi se lampica za ulje i na displeju pokazuje "insufficient oil pressure", ugasim auto, upalim ga ponovo i nema nista.. kontrolisem nivo ulja, zamenio sam ulje i filter ali ne znam zasto mi se ovo pali? hvala.

ODGOVOR:

U tom trenutku kada se pali lampica ulja treba ga fizički izmjeriti pritisak,ako je pritisak dobar zamjenite indikator pritiska ulja,ako nije provjerite pumpu za ulje,usisnu košatu pumpe,filter ulja,glavne i leteče ležajeve na radilici.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 1,0 S - VELIKA POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 12.01.2015 11:07:01
Slika
PITANJE:

Postovani Meicu, kupila sam prije mjesec dana pezo 106, 92 godiste, 950 kubika 32 KW, molim Vas za savjet kako da provjerim da li mi je ispravna kazaljka za pokazivanje goriva jer mi je potrosnja ogromna tj 70 eur benzina ako ne i vise sam potrosila za predjenih 300 km po kazaljci stalno mu dosipam po malo goriva. Svi mi govore da on treba da trosi po 4 ili 5 litara a meni puno vise nikad ga ne vozim pod sauhom da bi mi to vuklo gorivo. u cemu bi mogao biti problem? i molim Vas za Vase strucno misljenje o ovom autu? Unaprijed Vamm se zahvaljujem. Srdacan pozdrav!

ODGOVOR:

Najbolji način da izmjerite potrošnju goriva je slijedeći : napunite pun rezervoar goriva, stavite dnevni prikaz prevaljenih kilometara na nulu ( ili zapišite ukupnu kilometražu ) , nakon toga vozite nekoliko dana , tada opet napunite rezervoar do vrha, očitajte i zapišite koliko ste kilometara prošli od zadnjeg punjenja rezervoara , tada izračunajte potrošnju goriva  100 x litre goriva : pređenim kilometrima = potrošnja goriva na 10 km . Ako tada vidite da je potrošnja preveika obavite pregled vozila u servisu jer su moguće neke neispravnosti . Mogući uzroci su : mehaničko stanje motora, sustav dobave goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 - NE RADI GRIJANJE ?

Datum objave: 25.11.2014 08:05:51
Slika
PITANJE:

dobar dan prijatelj me je zamolio da mu popravim grijanje unutrasnjosti znaci kad upali auto i upali za grijanje motoric mu pocne radit ali mu ne zeli slati topli zrak do cega bi to moglo biti dali je mozda do osiguraca zanima me di stoje osiguraci Peugeot 306 1995.godina hvala molim za brzi odgovor

ODGOVOR:

Ako ste sigurni da motorić ventilatora radi onda je uzrok nešto drugo . Najprije provjerite da li motor postiže radnu temperaturu ( 85 do 90°C ) . Ako motor ne postiže radnu temperaturu onda je neispravan termostat. Ostale moguće neispravnosti su : začepljenje radijatora grijača, ventil grijača, komanda ventila grijača, zaklopke za usmjeravanje zraka kroz grijač, filter kabine, prekid u dovodu vanjskog zraka do grijača .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 308 1,6 VTi - JAKO ME ŽIVCIRA ?

Datum objave: 23.11.2014 13:32:15
Slika
PITANJE:

Pozdrav. U 5 mjesecu kupio sam rabljeni ( 5 godina) Peugeot 308 1.6Vti. Prešao sam 7000km i sada auto ima 15000km. Pitanja: 1. Motor reagira sa zakanjenjem od jednu do dvije sekunde. Ponekad zacukava na 2500 i 45oo okretaja ( na plin se dešava isto) Kada krećem s manje od 2000okr. motor se želi ugušiti , a onda iznenada jurne svom snagom. Isto se desi i pri promjeni brzine, ako u višoj okretaji padnu na manje od 2000okr. Ne pokazuje nikakvu grešku. U kojim bi senzorima ili sklopu trebao tražiti kvar? 2.Jako me živcira jer mi je pedala kuplunga previsoka. Da li se to dade " spustiti" za 1 cm i kako? Kupl. je hidrauličan. Puno Vam hvala na odgovorima. S.D. LP

ODGOVOR:

Zbog problema koje ste naveli potrebno je napraviti kompletnu dijagnostiku motora ( kompjutorska dijagnostika nije dovoljna ) . Ispitati treba slijedceće : mehanički sustav motora, faza , kompresija, varijator faze, tlak goriva, regulator tlaka goriva, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, mjerač mase zraka, senzor položaja zaklopke snage, EGR ventil, kvalitetu iskre na svjećicama, probijanje visokog napona, bobinu, lambda sondu, električnu instalaciju motora. Visina pedale spojke bi se mogla spustiti za 1 do 2 cm ( detalj o tome treba vidjeti neposredno na vozilu ) .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 2,0 HDI - SAM DODAJE GAS ?

Datum objave: 21.09.2014 15:28:14
Slika
PITANJE:

Poštovani gdin Meić, vozim Peugeot 407 2.0 hdi 16v 100kw 2004 godina, zanima me zašto auto kada ga vozim malo jače prilikom mjenjanja brzine sam potisne papučicu gasa. Primjer vozim auto do 2500 okretaja u 4 brzini naglim dodavanjem gasa motoror dolazi na 3500 okretaja i kada pritisnem kuplung da bi promjenio brzinu papucica gasa se potisne do kraja sama i drzi motor 10 sekundi do kraja cca 5000 okretaja. Zanima me koji bi mogao bit uzrok i koliko bi otprilike došao popravak istog? Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : senzor pedale gasa, regulator količine goriva, dize, ECU centrala motora, ulazak motornog ulja u usisnu granu i motor . Ovo zadnje je vrlo opasno jer može doći do velikog oštećenja motora. Zbog toga što prije naptavite dijagnostiku mehaničkog sustava motora i dijagnostiku sustava dobave goriva .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 HDI

Datum objave: 07.09.2014 21:16:19
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim peugeot 307 hdi 1,6KW,2005.g.,prilikom paljenja pojavljuje se bijeli dim jakog neugodnog mirisa,kasnije u vožnji taj dim se ne javlja.U vožnji se vozilo normalno ponaša. Nedavno je bila registracija i mjerenje eko testa su u redu. Molim za savjet u vezi otklanjanja istog problema i mogući uzrok navedenog problema na vozilu. pozdravljam i zahvaljujem Marija Lijić

ODGOVOR:

Prema vašem opisu navedeni dim nastaje najvjerojatnije zato što ne radi jedan cilindar. Bijeli dim je nezapaljeno diesel gorivo koje izlazi na auspuh. Kada se motor malo zagrije počinju raditi svi cilindri,a dim nestane. Moguće neispravnosti su: zrak u sustavu goriva, neispravnost jedne od diza, lošija kompresija na jednom cilindru.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 i. 16V - ZAŠTO PREGARA OSIGURAČ ?

Datum objave: 16.08.2014 19:51:38
Slika
PITANJE:

Pozz unaprijed pohvala jako pomazete ljudima i to besplatno stvarno pohvano! Uglavnom imam ovakav problem imam Peugeot 307 1.6 16v XS iz 2002 automobil ima 200000 km sve je ok osim servo pumpe uglavnom da skratim pregara mi osigurac servo pumpe :/ ulja ima nigdje nema kratkih spojeva (vozio kod elektricara vise puta) desi se katkad 1 u 2 mj kad smotam do kraja i tako drzim malo duze!

ODGOVOR:

Ako je osigurač odgovarajuće amperaže i ako taj osigurač pregara onda je uzrok elektromotor pumpe servo volana. Taj elektromotor vuče veliku struju i zato izgara osigurač. Trebalo bi izmjeriti koliko ampera vuče motor i tada po potrebi isti servisirati ili zamijeniti . Uglavnom nemojte ništa na pamet mijenjati , najptrije treba obaviti ispitivanje.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 2,0 HDI - MOTOR PREKIDA I GASI SE ?

Datum objave: 13.08.2014 18:32:58
Slika
PITANJE:

Postovani!Imam 407 peugeot 2.0.hdi.U zadnje vrijeme auto mi cuka i gasi se u voznji.Promijenio sam filter goriva, no nista.Vozim se po 50-60 km i ok. Nekada i vise, pa ono opet.Skinio sam cep na rezervoaru misleci da je potlak no nista.Spoijo je majstor na dijagnostiku i nista ne pokazuje.Jednostavno cuka u voznji i onda se naknadno ugasi, onda dignem haubu napumpam i tjeraj dalje.Posto sam na godisnjem odmoru molim vas da mi date nekakve smjernice, jer najvise se bojim da pri povratku doma mi se ne ugasi negdje u tunelu!Pozdrav!

ODGOVOR:

Ako nakon pumpanja goriva motor normalno upali i vozi, onda je uzrok zrak u sustavu goriva. Kritična mjesta na kojim može ulaziti zrak su : kućište fitera goriva, svi priključci za dovod goriva, svi priključci za povrat goriva, priključci na dizama za povrat goriva.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 i. 16V - NISKI TLAK ULJA U MOTORU ???

Datum objave: 25.07.2014 09:31:15
Slika
PITANJE:

Postovani Vlasnik sam Peugeota 307, presao 130000 km, zbog gubljenja vode promijenjena mu je brtva glave, kako mi je majstor objasnio zbog ulaska vode u cilindar takodjer je brusena glava motora. Automobil sada vise ne gubi vodu ali se od prvog dana kad smo preuzeli auto kad okretaji motora padnu ispod 1000 pali lampica "oil pressure too low". Majstor je najprije rekao da je potrebno zamijeniti ulje te staviti ulje viseg viskoziteta ali ni to nije pomoglo, nakon toga je stavljen nekakav aditiv no lampica se i dalje pali. Nazalost odgovor zasto se ovo desava nismo dobili. Dakle zanima me zbog cega se pali ova lampica? Koje su posljedice voznje automobila sa ovim kvarom ;jer nas majstor uvjerava da je zapravo problem u preosjetljivom senzoru (moram priznati da mi ovo objasnjenje nema smisla) te da slobodno mozemo voziti automobil... Da li je moguce da je problem niskog tlaka nastao usred nestrucnog rukovanja / popravka prvotnog kvara (naime nikad prije do zadnjeg popravka nismo imali problema sa tlakom ulja)? Unaprijed se zahvaljujem na pomoci. Srdacan pozdrav

ODGOVOR:

U ovom slučaju naprije treba utvrditi da li je tlak ulja u motoru dobar ili nije . Zato treba odmah izmjeriti tlak ulja i to dok je motor zagrijan na radnu temperaturu . Tlak ulja na leru treba biti veći od 0,9 bara a kod 2.000 o/min veći od 2 bara . Ako je to tako tlak ulja je dobar . Uzrok je onda lažan prikaz tlaka ulja ( oil pressure too low ) . Tada treba ispitati slijedeće : indikator ulja, konektor indikatora, električnu instalaciju od indikatora do kompjutora motora, konektor kompjutora motora, ploču s osiguračima i relejima, regulator napona, konektore instrument ploče , BSI računalo . Nakon toga se otklanja kvar .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,1 i. - ČUDAN ZVUK PRILIKOM PALJENJA ?

Datum objave: 12.07.2014 09:35:32
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav, imam Peugeota 206 1.1 iz 2001.godine, benzinac. Kada ga pođem upaliti ključ mi se ne vraća sam nego ostane i čuje se neki čudni zvuk i moram sam vratit ključ da taj zvuk prestane.. Neznam o čemu se radi, da li mi možete pomoći nekim savjetom ili informacijom.. Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Neispravna je kontakt brava . Najprije ispitajte ispravnost električnog dijela kontakt brave jer je on najčešći uzrok . U rijetkim slučajevima uzrok može biti i mehanički dio brave . Električni dio brave nije skup i nije ga teško zamijeniti .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,4 i. 16V - MOTOR PREKIDA I GASI SE ?

Datum objave: 08.07.2014 09:14:00
Slika
PITANJE:

Postovanje, neznam kome bih se mogao vec obratiti za adekvatan odgovor da se otkloni kvar na mom autu, Peugeot 307, 1.4, 16V, 65kW, 2007. g. Svako jutro ka se upali auto potrebno je pricekati kojih 20-30 sekundi da se strese tek tad je moguce krenut u voznju. Ako se to ne ucini i odmah krene laganim gasom pocinje jako cukanje auta i ako se ne pritisne kvacilo auto se ugasi. Ako se priceka da prodje cukanje sto je vidljivo na kazaljki okretaja motora koja varira od 1000 do 1300 o/min auto radi normalno. I jos jedno pitanje: Prije par dana pojavili se cviljenje u prednjem dijelu auta, kotaci. Mislio sam da se radi o kocnicama, pa sam zamijenio diskove i plocice. Ali problem nije rjesen time, jer se cviljenje nastavilo. Molim Vas vas profesionalan odgovor. Lp

ODGOVOR:

Sve što ste naveli lako se može otkriti neposrednim uvidom na vozilu . Naravno potrebno je obaviti testiranje i na taj način točno defektirati kvar. Nakon toga se to može uspiješno riješiti . Moguće neispravnosti su : senzor radilice, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage, EVAP ventil rezervoara, EGR ventil, pad napona na pojedinim konektorima električne instalacije motora, loša iskra na svjećicama, bobina, ulazni napon do bobine, nečisti injektori, mjerač mase zraka, mehanički uzroci motora, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 607 2,2 HDI - FAP FILTER

Datum objave: 25.06.2014 21:19:03
Slika
PITANJE:

Poštovani, Posjedujem Peugeot 607 2.2 HDI iz 2001. godine. U nazad mjesec dana konstantno mi je izbacivalo grešku na displeju "Engine Anti pollution system faulty" ( to mi se znalo izbacivati i ranije, ali se greška sama maknula i nije bilo problema kasnije po nekoliko mjeseci, pa nisam puno obračao pažnju na to ). Par puta sam odlazio kod majstora na dijagnostiku da vidim u čemu je problem i svaki put je uz neke druge greške izbacivalo i FAP filter da je pun čestica. Ostale greške koje je izbacio bilo je vezano za protok zraka i još neke sitnice koje su uredno servisirane i popravljene. Pošto jednostavno nisam više imao živaca se tako voziti jer auto mi je bio više u Safe Mode odlučio sam izbaciti FAP filter i softverski ga rješiti tj., isključiti da ga kompjuter više ne prepoznaje. To sam obavio jučer u jednom servisu i FAP je uklonjen te odrađeno softverski, ali poslije toga auto i dalje izbaci grešku "Engine anti pollution system faulty" i odlazi u Safe Mode. Ponovnim priključivanjem auta na dijagnostiku da se vidi u čemu je problem izbaciva jednu jedinu grešku koja ima veze za nekakvom regulacijom koja vodi do turbine. Znači nije turbina jer napravili su provjeru i turbina radi odlično jer je mjenjana prije nekih mjesec dana. Kako mi je mehaničar objasnio da je problem u el. instalaciji ili do kompjutera koja ide do te regulacije, a da je moguće da je izgorio neki chip u kompjuteru. Jednostavno taj dio se ne želi uključiti i zbog toga auto baca ponovno u Safe Mode. Zanima me vaše stručno mišljenje oko toga svega i normalno ako je ikako moguće da mi objasnite što bi bilo najbolje napraviti tj., kakvu provjeru da se ustanovi točno i zanima me zašto se ta greška nije izbacivala nikada do sada kada sam i prije skidanja FAP filtera bio u nekoliko navrata na dijagnostici. Da li je možda nešto krivo napravljeno pri isključivanju FAP filtera pa je izbacilo tu grešku ili ta greška je neovisna sa FAP filterom. Nadam se da ste me donekle razumjeli što sam vam htio objasniti. Lp Kristijan

ODGOVOR:

U ovom slučaju postoje dvije mogučnosti zbog kojih motor ide u "safe mode" i zbog kojih se pali natpis "antipolution fault" . Softwersko rješenje nije napravljeno uspiješno i drugo sustav za upravljanje turbinom ne radi na ispravan način . Osbno nisam zagovornik improvizacija ni tehnički neprihvatljivih rješenja . U ovom slučaju bih ugradio novi FAP filter , napunio Eloy tekućinu za FAP filter , obavio potrebno programiranje i stavio FAP sustav u funkciju . Nakon toga bi se po potrebi pozabavio sustavom za regulaciju turbine i ostalim neispravnostima . Na taj način bi vozilo opet ispravno funkcioniralo .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,6 i. 16V - MJENJAČ

Datum objave: 13.06.2014 07:17:16
Slika
PITANJE:

Pozdrav Gospodine Meic. Vec par puta ste mi pomogli sa vasim odgovorima pa bih vas molio i sada za pomoc. Posjedujem Peugeot 206 1.6 16v 80kw XS 2001 g.p presao 230xxx hiljada (neznam da li je originalna kilometraza) Problem je sledeci: Poslije normalne voznje po gradu stao sam na semafor, izbacio iz brzine i cekao zeleno svjetlo, kada sam trebao krenuti ubacio sam u prvu brzinu i krenuo popustati kvacilo nista se nije desavalo, ponovo usaltam ali nista isto se desavai i u drugoj brzini. Ubacio sam u trecu i uz malo veci gas krenuo.Ostale brzine rade tj radi treca, cetvrta, peta i rikverc.Prva i druga nemaju nikakve funkcije, na rucici mijenjaca uopste ne osjetim da usalta u prvu ili drugu, ostale brzine normalno osjetim. Usput sam svratio do mehanicara koji je gledao neke poluge iza motora i kaze da je tu sve ok i da treba skinuti i rastaviti mjenjac da bi ustanovio sta se desava. Da li na osnovu moga opisa mozete predpostaviti sta je u pitanju, da li je otisao birac brzina ili sinhroni ili nesta trece? Unaprijed se zahvaljujem na vasem odgovoru. Pozdrav iz Banja Luke

ODGOVOR:

U ovom slučaju mogu biti samo dva uzroka . Prvi uzrok su poluge za šaltanje brzina ( od kabine do mjenjača ) a drugi uzrok je birač brzina u samom mjenjaču . Najprije treba provjeriti ovo prvo jer je to najčešći uzrok a popravak je jednostavan i jeftin . Nakon toga po potrebi radi se mjenjač. Ako niste sigurni u stručnost navedenog mehaničara zatražite još jedno stručno mišljenje .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 1,9 TD - VOZILO JE BILO POPLAVLJENO , IMA LI NADE ?

Datum objave: 19.05.2014 07:20:09
Slika
PITANJE:

Cijenjeni, HITNO!!!!!HITNO!!!!!HITNO!!!!!HITNO!!!!!HITNO!!!!! Imam pezo 406 dizel sa punom opremom koji je bio poplavljen.Auto je zatecen u garazi i sa prikljucenim akumulatorom.Bio je pod vodom od 15.05. do danas 18.05.Sta uciniti prvo sa autom.Kako izbjeci eventuelna daljnja ostecenja preduzimanjem pogresnih zahvata.Ima li sansi da se auto spase i ponovo dovede u vozno stanje?Dali se to isplati? Nadam se da ste se susretali sa slicnim slucajevima i da mi mozete pomoci savjetima.Svaki vas savjet ce mi dobro doci. Unaprijed se zahvaljujem

ODGOVOR:

Voda vrlo štetno djeluje na mehanički sustav motora, na električne dijelove i instalaciju, na elektronske komponente i sklopove . Ipak treba pokušati s revitalizacijom motora te pojedinim dijelovima i sklopovima. Najprije treba spasiti motor jer je voda kroz ispušni sustav ili kroz usisne ventile ušla u cilindre. Potrebno je demontirati dize i nakon toga ručnim pokretanjem provjeriti da li je nastala blokada motora. Ako motor još nije blokirao iz cilindara treba odstraniti vodu i nakon toga uliti antikorozivno sredstvo ili motorno ulje . To se može napraviti kada se demontiraju dize. Nakon toga treba odmah početi čistiti sve električne kontakte, električnu instalaciju, elektronske dijelove i sklopove . Svaki dio treba dobro osušiti a svaki kontakt očistiti i zaštititi . To isto treba napraviti s ECU centralom i s pločom s osiguračima i relejima . Ako bude sreće moguće je da ipak motor upali i počne raditi . Neispravn akumulator treba zamijeniti . Može se dogoditi da neki od senzora i davača ostane neispravan . Takav dio se treba zamijeniti . Prije paljenja motora treba provjeriti im ali vode u rezervoaru . Na žalost unaprijed se ne može znati da li će se ovaj trud isplatiti , međutim treba pokušati i treba biti optimist , to koji put pomaže .

na vrh Povratak na vrh