Danas je: 17.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 107 1,0 i. - VODILICE VENTILA ?

Datum objave: 01.04.2014 08:34:00
Slika
PITANJE:

Postovani! Do sad sam par puta trazio pomoc od vas,i uvek ste mi odgovarali. imam peugeot 107,motor 10,godiste 2014,presao 135000,primetio sam da mi potrosi 1 litar ulja na oko 1ooo km,pogpotovo kad podjem za bosnu i do dole mi potrosi 0ko0 1 litar mozda malo vise,,je li to normalno... i drugo pitanje,drug mi kaze da oni nemaju zupcasti remen ili kais nego lanac i da ne treba da se menja,je li to istina.pozdrav radan

ODGOVOR:

Dozvoljena potrošnja ulja je do 0,2 l/1000 km . Ova potrošnja koju ste naveli je prevelika . Potrošnaj ulja se može riješiti ako se demontira glava motora i ako se zamijene vodilice ventila. Uz to treba obaviti i kompletnu obradu glave motora ( sicevi ventila, ventili , brušenje glave motora ) . Ovaj motor ima razvodni lanac i lančanike . Isti se mijenja po potrebi kada nastane istrošenje .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - NE UKLJUČUJE SE TURBINA ?

Datum objave: 09.02.2014 10:43:02
Slika
PITANJE:

Postovani imam problem sa peugeotom 307 2.0hdi 79kw, auto ujutru kada prvi put upali sasvim normalno ide i ukljucuje turbinu, nakon dva minuta voznje auto ne ukljucuje tirbinu tj ne salje signal iz racunara na elektromagnrtni ventil sa kojeg ide vakum na ventil na turbini, nakon sto se auto ohladi do sutra ujutru opet ide ide 2 minuta i opet iskljuci turbinu. da napomenem da je iz auta izvadjen fap filter, odradjen je racunar da neregistruje gresku ali i dalhe je isti problem. sta li moye biti od kvarova. greske koje izbacuje su bile na dinagnostici: P0246 P1421

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu navesti ću moguće neispravnosti a to su : regulacion ventil turbine, električna instalacija motora, ECU centrala motora, senzor temperature ispušnih plinova prije FAP filtera, neispravan rad FAP filtera ( fizički ga nema ) , senzor tlaka turbine, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, ostale netipične greške . Greške P0246 i P1421 odnose se na sustva za regulaciju turbine i na FAP filter .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 i. 16V - PUCANJE ZUPČASTOG REMENA

Datum objave: 23.01.2014 23:41:26
Slika
PITANJE:

Poštovanje cijenjeni gospodine. Moje pitanje se odnosi na specifičnu situaciju kod pucanja zupčastog remena, naime vlasnik sam peugeota 307 1,6 16v benzinca 2005.god i pukao mi je zupčasti remen (tek je kupljeno vozilo u Njemačkoj i nisam isti tren zamijenio). Pukao je pri niskim obrtajima i u trenutku, kako sam primjetio, prebacivanja iz 5 u 4 brzinu. Kolega mi je rekao da postoji mogućnost da ne moramo otvarati motor u slučaju da je kojim čudom sve ostalo netaknuto pa smo stavili novi remen i promijenili zatezač i rolicu i pokušali ručno pokrenuti sklop što je i uspjelo. Na kraju smo uspjeli i upaliti motor koji je imao relativno čudan zvuk. Nakon skidanja glave motora majstor je izjavio da su samo 3 ventila iskrivljena i njih je jedino potrebno mijenjati. Zanima me kakvo je vaše mišljenje u ovom slučaju i što bi sve tu trebalo promijeniti ili na kraju kako provjeriti da je neki dio preživio pucanje remena. Hvala u naprijed i oprostite na opširnosti.

ODGOVOR:

Prilikom pucanja zupčastog remena uvijek dolazi do sudara ventila i klipova . Tada obično stradaju samo ventili iako u nekim slučajevima dolazi do oštećenja bregaste osovine , klipova i klipnjača . Nakon demontaže glave motora Vaš automehaničar je defektirao oštećenja i obavio potreban popravak i obradu glave . U ovom slučaju na glavi motora je dobro obaviti i sve druge potrebne radove jer je to prilika . To znači da se po potrebi zamijene istrošene vodilice ventila, obavi se obrada siceva ventila, radi se brušenje ventila, glava motora se strojno obrađuje, zamijene se sva brtvila glave motora. Ako je to napravljeno i na vašem vozilu ( treba vjerovati da jest ) , onda Vi  dugo ne morate misliti o uređenju glave motora. Pazite jedino da se na svakom servisu obavi rutinska kontrola razvodnog mehanizma ( zupčasti remen, natezač, klizač, pumpa za vodu  ) .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 HDI - NE VUČE I JEDAVA KREĆE ?

Datum objave: 06.01.2014 16:16:04
Slika
PITANJE:

Postovanje,imam peugeota 206 1.4hdi 2004god. upalila mi se lampica od motora i auto ne vuce,jedva krece,,rekli su mi da je problem u mjeracu protoka zraka,to sam promjenila i filter zraka,medutim auto i dalje ne vuce kao prije,turbina se upali tek na 2500-3000 obrtaja i onda potegne,,,sad mi govore da je moguce do vakuma ili katalizatora,,,,Molila bih vas za vase strucno misljenje... Hvala !

ODGOVOR:

Najbolji savjet koji mogu dati je da na osnovu tuđih savjeta ne kupujete i ne mijenjate pojedine dijelove jer je to najskuplji način popravka s kojim se rijetko kada postiže uspijeh .  Najbolji način je da kompletan rizik u vezi popravka prepustite servisu . Servis bi trebao obaviti dijagnostiku motora, točno defektirati kvar , predložiti rješenje, navesti cijenu popravka, otkloniti kvar , garantirati za obavljeni posao . Ovom prilikom mogu navesti MOGUĆE neispravnosti ali od toga nećete imati koristi : sezor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, filteri, nečist rezervoar, dize, visokotlačna pumpa, zrak u sustavu goriva, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, turbina, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - PUNO TROŠI NA OTVORENOJ CESTI ?

Datum objave: 19.12.2013 08:33:55
Slika
PITANJE:

Poštovani,...radi se o Peugeot 307 2.0 hdi 2004 g. Po gradu troši 6 l što je u normali, međutim na otvorenom nelogično skoro duplo više,iako na boardu pokazuje 5,5-6,5 l,ipak kad sipam pun na bezninskoj i nakon 100-150 km naspem i 10-12 l. Neki majstori kažu da bi moglo biti do temperature motora koja nikad ne prelazi 80. Dijagnostikom je utvrđeno da 1 i 2 injektori su "slabiji" te da bi to mogao biti uzrok vece potrosnje?

ODGOVOR:

Ako želite rješavati problem velike potrošnje goriva tada treba otkloniti sve neispravnosti koje se otkriju ( defektiraju ) . Najčešće neispravnosti su : pojedini senzori motora, dize, filteri, davači impulsa, upravljačka elektronika, ispušni sustav, turbina, mehaničko stanje motora . U ovom slučaju najprije treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora a nakon toga odmah početi otklanjati otkrivene neispravnosti .

 

 

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 207 1,6 HDI - BIJELI DIM ?

Datum objave: 26.11.2013 16:40:10
Slika
PITANJE:

Poštovani, trebam hitan odgovor. Kupila sam nedavno Peugeot 207 i pri psvakom paljenju auta pojavljuje mi se bijeli dim koji traje nedje do 10 sekundi, ipri startovanju auta kad dodajem gas zna da dimi dok se motor ne zagrije. Inače, Peugeot je 1,6 HDI 2006 godište, dizel. Ovaj problem me veoma brine, i ne znamkako da ga riješim. Auto sam vozila na testiranje, i očistili su EGR ventil, i konstatovali su da jedna dizna nije u funkciji, te da se izvrši repariranje i 3 ostale. Mene zanima, da li je moguće diznu koja nema trenutno funkciju reparirati i da li su Bošove dizne moguće za ugradnju na Peugeot 207? Takođe, ako je EGR ventil očišćen, da li se i on treba zamijeniti? Unaprijed se zahvaljuje, na odgovoru. Pozdrav!

ODGOVOR:

Bijeli dim koji vidite može nastati zbog nekoliko razloga a to su : senzor temperature motora, grijači , dize, ulazak ulja kroz vodilice ventila u cilindar, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, ECU centrala motora. Zbog svega navedenog, najvažnije je točno defektirati kvar a to se može obaviti nakon detaljnog i stručnog ispitivanja . Kada se jednoznačno defektira kvar onada se može navesti, cijena popravka i otkloniti kvar . Na Vaše vozilo se trebaju ugraditi točno odgovarajuće dize ( prema oznaci motora i broju šasije vozila ) . Mogu se ugraditi i tvornički reparirane dize na koje se dobiva garancija isto kao i za nove a cijena im je mnogo manja  . Ako EGR ventil ispravno radi ne treba ga mijenjati .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 607 2,2 HDI - CLEAN DISEL FILTER AS SOON AS POSSIBLE ?

Datum objave: 25.11.2013 09:44:45
Slika
PITANJE:

postovanje,imamo peugeot 607,2.2hdi.. auto lijepo radi i nema nekih posebnih problema, osim sto se cesto upali lampica "clean diesel filter as soon as possible" mozete li mi reci postupak ciscenja,jer tu nam svi mehanicari jedino daju savjet da izadjemo na otvorenu cestu.. drugi problem je sto se vidi okom razlika izmedju prednjeg i zadnjeg kraja u visini obrve od tocka.prednja strana je visa.. da li je moguce da je to fabricki,a ako ne sta bi trebali preduzeti... unaprjed hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba pokrenuti sustav regeneracije FAP filtera . To se može napraviti samo pomoću dijagnostičkog kompjutora u servisu . Nakon postupka regeneracije Navedeni natpis se ne bi trebao više paliti . Međutim ako postupak regeneracije ne bi dao zadovoljavajući rezultat onda se treba zamijeniti FAP filter i obaviti programiranje sustava FAP filtera . Ponekad pomaže i samo ćišćenje FAP filtera . Nakon čišćenje opet treba pokrenuti proces regeneracije i obaviti potrebno programiranje sustava .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 207 1,4 i. 16V - GDJE SE NALAZI FILTER GORIVA ?

Datum objave: 16.10.2013 08:33:53
Slika
PITANJE:

Poštovani molim Vas odgovorite mi gdje se nalazi i kako zamijeniti filter goriva na peugeotu 207 1.4 16v (65kw), god.2006. U servisu od peugeota mi kažu da se nalazi unutar rezervara i da to košta oko 2000(dvije tisuće)kn, a kada dođem u trgovinu autodijelova dam podatke od auta i pitam za filter goriva ljudi kažu da ga imaju (pogledaqju u kompjuter) da košta manje od 100(sto)kn, te da neznaju gdje se nalazi na automobilu. Jedan od automehanićara gledao mi je ispod auta i kaže mi da on misli da je na lijevoj strani kod stražnjeg kotača jer ima neko kučište (crno plastično pravokutno cca 20cm)ali nije otvarao kučište jer nije siguran. Automobil ima 140 000 km nemam nikakvih problema ali ipak me interesira želio bih ga promijeniti, jer uredno servisiram automobil. Hvala Vam na pažnji, srdačan pozdrav! Slaven Krmpotić

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu ne postoji filter goriva koji se nalazi izvan rezervoara i koji košta 100,- kn . Takav filter imaju neka druga vozila ( prodavači dijelova to ne znaju ) . U Vašem vozilu filter goriva se nalazi u sklopu pumpe za gorivo . Taj filter se preventivno mijenja svakih 150.000 km . Međutim ne može se promijeniti samo spomenuti filter nego se mijenja kompletan sklop ( filter, pumpa za gorivo, pokazivač goriva ) . Cijena toga sklopa je oko 2.000,- kn . Ukoliko ne želite mijenjati spomenuti sklop , isti možete demontirati i obaviti čišćenje rezervoara i čišćenje filtera za gorivo . Na taj način možete još jedno vrijeme prolongirati zamjenu skupog sklopa u kojemu se nalazi filter goriva i pumpa .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,4 HDI - IŠAO SAM KOD VIŠE OD 20 " MAJSTORA " ?

Datum objave: 10.10.2013 13:32:06
Slika
PITANJE:

* Dobar dan Vam zelim!!! *Imam Pezo 307 1.4 hdi 2003.god. -Isao sam kod vise od 20 majstora i mehanicara ali nitko mi nije otklonijo kvar na autu pa se evo i Vama obracam za pomoc! -Auto je malo kilometarski presao 165.430 ja sam drugi vlasnik auto redovito odrzavan, ali od nedavno mi se je pojavio problem kod paljenja auta. Prilikom paljenja auta ( koji upali bez problema iz prve i na -27)nakon otprilike 5 do 6 sek. auto lagano pocne trzati i ugasi se i tada ga vise ne mogu upaliti nakon vise desetaka majstora na autu je promenjeno gotovo sve od novoga akumulatora do pumpe za ubrizgavanje goriva i svih crijeva povezanih sa njom jer se je mislilo da negdje pusta zrak posto nakon gasenja auto vise nemoze da upali osim ako dignete haubu i na rucnoj pumpi za gorivo koja stoji odmah (ljevo) pokraj filtera za zrak rucno napumpate gorivo prilikom cega u crijevu se vidi da prolazi prvo zrak pa onda lagano gorivo i kada se crijevo napuni sa gorivom tada auto upali malo teze ali upali. -Rucna pumpa za goeivo je nova kao i sva crijeva koja uz nju idu ali auto se i dalje gasi pogotovo kada su dani hladniji i to najvise kod prvoga paljenja!!! -"Nadam se da imate neko resenje za mene jer vec postajem polako ocajan...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!" -Unapred Vam se "ZAHVALJUJEM....!!!!!"

ODGOVOR:

Poštovani, postoje i neke vrste kvarova koje su zahtijevne za defektažu i otklanjanje . U takvim slučajevima bi mnogi servisi bili sretni da uopče ne dođete do njih po njihovu uslugu . U ovom slučaju i prema Vašem opisu se nema puno što dodati . Ako sustav dobave goriva vuče zrak , to treba točno defektirati i otkloniti . Kritična mjesta su ; sve cijevi dovoda goriva i svi priključci, kućište filtera goriva, dobavna pumpa, sklop pumpe u rezervoaru, dize, visokotlačna pumpa. Možda ipak niste posjetili pravi servis z aovu vrstu problema . Osobno nikada nikoga na odbijem u smislu da se neću baviti nakim kvarom bez obzira na njegovu vrstu i složenost . Pozdrav za Vas.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 2,0 i. - POVEĆANI PLINOVI : CO, HC, O2 ?

Datum objave: 04.10.2013 13:16:05
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Imam Peugeot 405 2,0 Mi16, 1994g, raritetni primjerak u izvrsnom stanju koji planiram dalje imati kao drugo vozilo. Imam dva pitanja na koja niti jedan mehaničar još nije uspio odgovoriti. Iako je auto uredno prošao eko test/tehnički, postoje stavke koje želim popraviti: Prilikom mjerenja eko testa u praznom hodu, CO je ok. Povišeni su HC i O2 (O2 vjerojatno radi rupe na ispušnoj grani koju smo danas otkrili). Zašto je HC povišen (izmjereno 226ppm, a idealno je do 100ppm) ? - Napominjem da su promijenjeni: ulje, svi filteri, antifriz, termostat, svjećice, sve 4 bobine, senzori temperature motora i ulja (ukupno 4 komada)... Prilikom mjerenja na povišenom broju okretaja, CO je na samoj granici prolaznosti (izmjereno 0,29, dopušteno 0,30) i O2 je povišen (dozvoljeno 0,500, izmjereno 0,6209 - vjerojatno isto zbog rupe na ispušnoj grani). Ostale vrijednosti, uključujući HC - su u granicama i ok... Koji su mogući uzroci? Jedino mi još preostaje promijeniti MAP senzor, senzor temperature zraka na usisu i senzor položaja gasa...Ima li to smisla? Drugo pitanje tiče se radne temperature motora. Naime, ona se nakon izmjene termostata i senzora kreće od 90-98 stupnjeva. Ventilatori se pale, temperatura padne na 91,92 i tako ispočetka. Ne pregrijava se iznad 98,99 stupnjeva max. Da li je to ok? S obzirom da sam primijetio bijeli dim ponekad, sumnjam da je brtva glave načeta (još ne gubi antifriz, ulje je ok,nema taloga...), ali .....

ODGOVOR:

Na eko-test i količinu pojedinih plinova utječu mnogi faktori . Opčeniti su to : mehaničko stanje motora, stanje ispušnog sustava i katalizatora, stanje pojedinih dijelova sustava elektronskog ubrizgavanja, stanje sustava paljenja ( kvaliteta iskre na svjećicama ) , stanje upravljačkog sustava motora. Kada je motor novi , tada su i svi dijelovi novi , tlakovi kompresije su maksimalni, sve druge komponente rade u maksimalnom nivou kvalitete . O2 može biti povišen zbog falš zraka koji ulazi u motor, zbog siromešne smjese, zbog katalizatora, zbog auspuha . HC može biti povišen zbog : predugačkog vremena ubrizgavanja goriva, injektora, kompresije, propuštanja na ventilima, EVAP ventila, regulatora tlaka goriva, ECU centrale. Ako hoćete ići u perfekciju onda rastavite motor i obavite kompletno uređenje motora . Na taj način se mogu postići parametri koji su najbliži tvorničkim . Detaljnije informacije možete dobiti na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 2,0 HDI - MOTOR PREKIDA NA 1.500 - 1.700 o/min ?

Datum objave: 17.09.2013 15:00:48
Slika
PITANJE:

Postovani gosp.Meic Vozim Peugeot 407 2.0 HDI, 2004 godiste sa predjenih 160000 km. Povremeno se dogodi da auto pocne trzati kao na primjer kada krecem s mjesta i presaltam u drugu brzinu, lagano dodajem gas i otprilike oko 1500-1700 okretaja auto trzne i tako stalno sve dok drzim taj broj okretaja. Kada dodam malo vise gasa auto ide super. Nema trzanja preko 2200 okretaja. Mislim, nije da ga jednom grubo trzne nego se tocno na tim okretajima osjeti lagano trzkanje. Znate li sto bi tu mogao biti problem? Unaprijed hvala. Pozdrav

ODGOVOR:

Točan uzrok trzanja može se znati nakon pregleda Vašega vozila . Mogući uzroci su ; senzor pedale gasa, senzor radilice, dize, EGR ventil, zrak u sustavu goriva, mjerač mase zraka, električna instalacija motora, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, mehaničko stanje motora, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, ECU centrala . Ispitajte sve što sam naveo u ovom tekstu .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 1,9 TD - CRNI DIM ?

Datum objave: 09.09.2013 15:44:15
Slika
PITANJE:

poštovanje, imam problem sa peugeotom 406-1.9td iz 1999.g. jako dimi crni dim i dosta slabo ide vise dimi pod opterecenjem filter zraka je novi ali promjena ipak nema zanima me sto bi mogao biti eventualni kvar pa vas molim za savjet, hvala

ODGOVOR:

Crni dim može nastati zbog brojnih neispravnosti . zato treba ispitati slijedeće faktore utjecaja ; dize, kompresiju, mehaničko stanje motora, začepljenje na usinim kanalima glave motora, začepljenje auspuha, EGR ventil, regulator količine goriva, visokotlačnu pumpu, tlak turbine, regulacioni ventil turbine, turbinu, propuštanje na tlačnoj strani tubine .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 2,0 HDI AUTOMATIC - PROBLEM S PALJENJEM MOTORA ?

Datum objave: 27.08.2013 14:56:49
Slika
PITANJE:

poštovani gsn. meić imam p-407 2.000 hdi, automatic,diesel, prije mjesec dana promjenio mi je majstor regulator tlaka goriva, budući mi je jedan dan normalno palio a potom nije htio plaiti par dana. jučer mi ponovno nije htio upaliti te je pisalo depolution system faulty i engeine oil pressure too loow, a mislim da mi je majstor bez veze mjenjao regulator, molim vas savjet što se dešava sa autom.

ODGOVOR:

U automehanici je uvijek najvažnije točno obaviti defektažu i točno otkriti što je neispravno . Takva dijagnostika uvijek ima vremensko trajanje i svoju cijenu . Međutim to je najjeftiniji način rješevanja kvarova na vozilu . Iz Vašeg primjera se to najbolje može zaključiti , imali ste trošak popravka a kvar niste otklonili . Ovoga časa mogu Vama nabrojiti trideset i više mogućih razloga zbog kojih imate problema s paljenjem , međutim od toga nećete imati nikave koristi . Točan uzrok i prijedlog rješenja mogu navesti kada na Vašem vozilu obavim testiranje i dijagnostiku . Tada se može znati i cijena popravka.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 i. 16V - OD PRVOG DANA SLABO UBRZANJE ?

Datum objave: 16.08.2013 13:14:44
Slika
PITANJE:

Poštovani, Kupio sam polovni Peugeot 307 SW, 1,6 16V 2001 godište. (130.000 KM) OD prvog dana primijecujem slabo ubrzanje. Auto ima oko 110 HP ali recimo prilikom kretanja se cini ko da nema dovoljno snage. Ponekad mi se cini da jako dobro starta ali onda akceleracija se smanji. Na vecim nagibima na cesti primoran sam voziti u nizoj brzini. Dali je moguce da je uzrok tome dotrajalost svijecica ili je po srijedi nesto drugo. Unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Ne bi bilo dobro da pojedine dijelove motora mijenjate na pamet na osnovu slučajnog pogađanja jer na taj način možete nepotrebno potrošiti novac bez ikavog rezultata. Pravi način bi bio da najprije napravite stručni pregled vozila i da obavite dijagnostiku motora. Faktori utjecaja zbog kojih motor nema potrebnu snagu mogu biti : mehaničko stanje motora, sustav dobave goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav za upravljanje motorom . Ovaj način je uvijek najefikasniji , najkvalitetniji , najjeftiniji . Ako želite detaljnije upute o svemu nazovite 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - PREGRIJAVANJE MOTORA ?

Datum objave: 05.08.2013 17:35:40
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem s peugeot 307 2.0 HDI. U zadnje vrijeme mi se pocelo desavati da mi se u voznji naglo pregrije i pocinje da blinka lampica za stop, znaci jednostavno se pocne povecevati temperatura u autu do maksimima i pocne mi blinkati stop i to sve traje nekih 10 sekundi i opet se vrati u normalu... Molim vas za pomoć,i još jedno pitanje-gdje se nalazi senzor za temperaturu motora. Unaprijed zahvalan, LP!

ODGOVOR:

Prema vašem opisu motor Vašega vozila se u stvarnosti ne pregrijava . Vi dobivate lažnu informaciju o pregrijanosti motora . U ovom slučaju moguće neispravnosti su ; senzor temperature motora, loši kontakti na senzoru temperature, loši kontakti na instrument ploči . U rijetkim slučajebima uzrok može biti i sama instrument ploča . Provjerite najprije kolika je stvarna temperatura motora a nakon toga ispitajte ispravnost senzora temperature motora.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 2,0 HDI - MOTOR SE GASI ?

Datum objave: 28.07.2013 15:37:33
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine imam jedno pitanje za Vas.Imam peugeot 407 2.0 hdi 2006 godina.Desilo mi se to da u voznji panu obrtaji na nulu i auto se ugasi.tad mi se ponekad upali i lampica kao sat brzine i gore uzvicnik.citao sam u knjizi da je to problem sa regulatorom brzine.Kada padnu obrtaji i auto se ugasi ne mogu ga upaliti nekih par minuta..primjetio sam da mi u voznji malo obrtaji variraju.Unaprjed hvala!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba obaviti stručni pregled i dijagnostiku . Tada se može točno znati koje su neispravnosti i kolika je cijena popravka. Moguće neispravnosti su : filteri, nečist rezervoar, prisutnost zraka u gorivu, senzor temperature motora, dize, EGR ventil, senzor radilice, regulator količine goriva, regulator tlaka goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 205 1,1 i. - NE PALI NA KLJUČ ?

Datum objave: 06.07.2013 22:50:14
Slika
PITANJE:

Postovani kod mene je auto pezo 205 1.1 benzin,dao sam ga bratu isao mjesec dana u Hrvatsku i sve radi ok,a sad me zove vratio se nece da upali na kljuc,na guranje hoce i radi sve normalno samo na kljuc nece da upali ne znam sta mu je!!!Ima dobar kontakt ali nece da pali na kljuc volio bih da znam u cemu je proble,s postovanjem.

ODGOVOR:

Ako motor pali na guranje a ne pali na ključ , moguće neispravnosti su ; akumulator, elektropokretač, kontakt brava . Najprije provjerite kleme akumulatora i sam akumulator a nakon toga po potrebi i sam elektropokretač . 

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,1 i. - ZADNJI MOST ?

Datum objave: 05.07.2013 14:05:54
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću imam peugeot 206 1999-2000 g motor 1-1 sve je uredu pali od prve ali kada krenem i u vožnji zadnji dio škripa posebno desna strana ustavim auto otvorim gepek i naslonim se zaljuljam ono opet škripa mislim amortizeri samoinicijativno stavim nove i ništa nakon pređenih desetak km opet škripa nisam se konsultira sa sa mehaničarim ko velim radije ću to da napravim sa servisom smatrajući da ste vi bolje opremljeni i da bolje poznajete problem koji me je snašao ma da svakako treba pogledati da bi se utvrdi pravi problem ali eto ako bi ste bili ljubazni ovako bez sučeljavanja da mi iz vašega iskustva dočarate o čemu bi su moglo raditi bio bih vam zahvalan !

ODGOVOR:

Ako su amortizeri zamijenjeni , ako su doro fiksirani , onda škripanje nastaje na osovinama i ležajevima zadnjeg mosta. U tom slučaju problem se može riješiti samo rastavljanjem osovina i ležajeva te njihovim servisiranjem .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,4 i. 16V - LAMBDA SONDA ?

Datum objave: 28.05.2013 13:46:02
Slika
PITANJE:

IMAM PEUGEOT 307,1400 KUBIKA,16 V,90 HP. STALNO IMAM PROBLEMA SA LAMDA SONDOM.ODLAZIO SAM I OVLAŠTEN SERVIS ALI NISTA.DVA MJESECA DOBRO ONDA PONOVO PROBLEM.PA SAD IDEM PRIVATNO KOD MEHANIČARA.ALI I KOD NJEGA ISTO.OVU GODINU SAM PROMJENIO 4 SONDE.DIGO SAM RUKE OD SVEGA JER ISPADA DA MI SAMO NOVAC I DŽEPA VADE.AUTO TRESE,OKRETAJI VARIRAJU I NE ODAZIVA SE NA GAS.NEGO PONEKAD AUTO SAM OD SEBE POLETI I VIŠE PUTA BIO SAM U GADNIM SITUACIJAMA. MOLIM VAS DA MI POMOGNETE!

ODGOVOR:

Najvjerovatnije od samog početka nije doro defektiran kvar na Vašemu vozilu . Lambda sonda je rijetko kada sama za sebe uzrok zbog čega  ne radi . Postoje drugi razlozi koji u većini slučajeva blokiraju lambda sondu . Ako te uzroke ne otklonite novo ugrađena lambda sonda će opet nakon izvjesnog vremena prestati raditi . Moguće neispravnosti koje mogu blokirati rad lambda sonde su : svjećice, kablovi, bobina, probijanje visokog napona, nečisti injektori, zabrtvljenost usinog kolektora, regulator tlaka goriva, loša kompresija na nekom od cilindara, pojedini senzori motora, ispravnost električna instalacije motora. Detaljnim testiranjem pojedinih komponenata koje sam naveo može se točno otkriti što je neispravno i nakon toga otkloniti kvar/kvarove.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN / PEUGEOT 1,4 HDI - BRTVLJENJE DIZE HDI MOTORA

Datum objave: 22.05.2013 09:37:50
Slika
PITANJE:

Zelim da mi odgovorite na koji nacin da otklonim slabo zaptivanje na brizgaljki motora 1,4 HDI.Sve brizgaljke su zamenjene novim u garanciji(50.000km) ali se kvar opet pojavio na jednoj od njih posle 3 godine (95000km).Pokusacu da reklamiram rad u istom ovl.servisu ali ako ne uvaze iz nekih razloga sta moram da uradim kako bih trajno otklonio kvar?Da li moram posebno obraditi sediste zaptivaca brizgaljke pre njegove zamene?Vozilo koristi moja kci i prezadovoljni smo komforom i potrosnjom Shell-ovog plinskog ulja top kvaliteta. Ako dozvolite malu sugestiju,isti kvar je imao i jedan citalac("sijukanje zraka i miris ispusnih plinova u kabini"-isti simptomikao kod mog vozila),vi ste dali odgovor da je neispravna cev/creva turbopunjaca ili izduvni sistem.Nadam se i verujem da zbog Vaseg ogromnog iskustva i znanja da niste sujetni. Pozdrav iz Norveske Branko,nekadasnji student 86-91 iz Ilice 256b/TSC/TVA

ODGOVOR:

Brtvljenje dize se radi tako da se detaljno očisti dosjed dize u glavi motora a nakon toga se ugrade naove brtve i tako riješi propuštanje. Odgovore na pitanja dajem na osnovu subjektivnih opisa vlasnika vozila . Nekada je moguće dati kratki i točan odgovor, nekada je odgovor opširan jer obuhvača više mogućih faktora utjecaja, nakada odgovor može biti samo informativnog karaktera jer nije moguć neposredan uvid na samom vozilu . Dijagnostika je skup aktivnosti koja se radi na samom vozilu ( a ne na daljinu ) i koriste se sve moguće metode da se dođe do cilja a to su ; mjerenje, ispitivanje, imaginacija, stručnost,  upotreba pojdinih alata, ispitnih uređaja, testiranja.

na vrh Povratak na vrh