Danas je: 18.09.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 307 1,6 HDI

Datum objave: 07.09.2014 21:16:19
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim peugeot 307 hdi 1,6KW,2005.g.,prilikom paljenja pojavljuje se bijeli dim jakog neugodnog mirisa,kasnije u vožnji taj dim se ne javlja.U vožnji se vozilo normalno ponaša. Nedavno je bila registracija i mjerenje eko testa su u redu. Molim za savjet u vezi otklanjanja istog problema i mogući uzrok navedenog problema na vozilu. pozdravljam i zahvaljujem Marija Lijić

ODGOVOR:

Prema vašem opisu navedeni dim nastaje najvjerojatnije zato što ne radi jedan cilindar. Bijeli dim je nezapaljeno diesel gorivo koje izlazi na auspuh. Kada se motor malo zagrije počinju raditi svi cilindri,a dim nestane. Moguće neispravnosti su: zrak u sustavu goriva, neispravnost jedne od diza, lošija kompresija na jednom cilindru.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 i. 16V - ZAŠTO PREGARA OSIGURAČ ?

Datum objave: 16.08.2014 19:51:38
Slika
PITANJE:

Pozz unaprijed pohvala jako pomazete ljudima i to besplatno stvarno pohvano! Uglavnom imam ovakav problem imam Peugeot 307 1.6 16v XS iz 2002 automobil ima 200000 km sve je ok osim servo pumpe uglavnom da skratim pregara mi osigurac servo pumpe :/ ulja ima nigdje nema kratkih spojeva (vozio kod elektricara vise puta) desi se katkad 1 u 2 mj kad smotam do kraja i tako drzim malo duze!

ODGOVOR:

Ako je osigurač odgovarajuće amperaže i ako taj osigurač pregara onda je uzrok elektromotor pumpe servo volana. Taj elektromotor vuče veliku struju i zato izgara osigurač. Trebalo bi izmjeriti koliko ampera vuče motor i tada po potrebi isti servisirati ili zamijeniti . Uglavnom nemojte ništa na pamet mijenjati , najptrije treba obaviti ispitivanje.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 2,0 HDI - MOTOR PREKIDA I GASI SE ?

Datum objave: 13.08.2014 18:32:58
Slika
PITANJE:

Postovani!Imam 407 peugeot 2.0.hdi.U zadnje vrijeme auto mi cuka i gasi se u voznji.Promijenio sam filter goriva, no nista.Vozim se po 50-60 km i ok. Nekada i vise, pa ono opet.Skinio sam cep na rezervoaru misleci da je potlak no nista.Spoijo je majstor na dijagnostiku i nista ne pokazuje.Jednostavno cuka u voznji i onda se naknadno ugasi, onda dignem haubu napumpam i tjeraj dalje.Posto sam na godisnjem odmoru molim vas da mi date nekakve smjernice, jer najvise se bojim da pri povratku doma mi se ne ugasi negdje u tunelu!Pozdrav!

ODGOVOR:

Ako nakon pumpanja goriva motor normalno upali i vozi, onda je uzrok zrak u sustavu goriva. Kritična mjesta na kojim može ulaziti zrak su : kućište fitera goriva, svi priključci za dovod goriva, svi priključci za povrat goriva, priključci na dizama za povrat goriva.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 i. 16V - NISKI TLAK ULJA U MOTORU ???

Datum objave: 25.07.2014 09:31:15
Slika
PITANJE:

Postovani Vlasnik sam Peugeota 307, presao 130000 km, zbog gubljenja vode promijenjena mu je brtva glave, kako mi je majstor objasnio zbog ulaska vode u cilindar takodjer je brusena glava motora. Automobil sada vise ne gubi vodu ali se od prvog dana kad smo preuzeli auto kad okretaji motora padnu ispod 1000 pali lampica "oil pressure too low". Majstor je najprije rekao da je potrebno zamijeniti ulje te staviti ulje viseg viskoziteta ali ni to nije pomoglo, nakon toga je stavljen nekakav aditiv no lampica se i dalje pali. Nazalost odgovor zasto se ovo desava nismo dobili. Dakle zanima me zbog cega se pali ova lampica? Koje su posljedice voznje automobila sa ovim kvarom ;jer nas majstor uvjerava da je zapravo problem u preosjetljivom senzoru (moram priznati da mi ovo objasnjenje nema smisla) te da slobodno mozemo voziti automobil... Da li je moguce da je problem niskog tlaka nastao usred nestrucnog rukovanja / popravka prvotnog kvara (naime nikad prije do zadnjeg popravka nismo imali problema sa tlakom ulja)? Unaprijed se zahvaljujem na pomoci. Srdacan pozdrav

ODGOVOR:

U ovom slučaju naprije treba utvrditi da li je tlak ulja u motoru dobar ili nije . Zato treba odmah izmjeriti tlak ulja i to dok je motor zagrijan na radnu temperaturu . Tlak ulja na leru treba biti veći od 0,9 bara a kod 2.000 o/min veći od 2 bara . Ako je to tako tlak ulja je dobar . Uzrok je onda lažan prikaz tlaka ulja ( oil pressure too low ) . Tada treba ispitati slijedeće : indikator ulja, konektor indikatora, električnu instalaciju od indikatora do kompjutora motora, konektor kompjutora motora, ploču s osiguračima i relejima, regulator napona, konektore instrument ploče , BSI računalo . Nakon toga se otklanja kvar .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,1 i. - ČUDAN ZVUK PRILIKOM PALJENJA ?

Datum objave: 12.07.2014 09:35:32
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav, imam Peugeota 206 1.1 iz 2001.godine, benzinac. Kada ga pođem upaliti ključ mi se ne vraća sam nego ostane i čuje se neki čudni zvuk i moram sam vratit ključ da taj zvuk prestane.. Neznam o čemu se radi, da li mi možete pomoći nekim savjetom ili informacijom.. Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Neispravna je kontakt brava . Najprije ispitajte ispravnost električnog dijela kontakt brave jer je on najčešći uzrok . U rijetkim slučajevima uzrok može biti i mehanički dio brave . Električni dio brave nije skup i nije ga teško zamijeniti .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,4 i. 16V - MOTOR PREKIDA I GASI SE ?

Datum objave: 08.07.2014 09:14:00
Slika
PITANJE:

Postovanje, neznam kome bih se mogao vec obratiti za adekvatan odgovor da se otkloni kvar na mom autu, Peugeot 307, 1.4, 16V, 65kW, 2007. g. Svako jutro ka se upali auto potrebno je pricekati kojih 20-30 sekundi da se strese tek tad je moguce krenut u voznju. Ako se to ne ucini i odmah krene laganim gasom pocinje jako cukanje auta i ako se ne pritisne kvacilo auto se ugasi. Ako se priceka da prodje cukanje sto je vidljivo na kazaljki okretaja motora koja varira od 1000 do 1300 o/min auto radi normalno. I jos jedno pitanje: Prije par dana pojavili se cviljenje u prednjem dijelu auta, kotaci. Mislio sam da se radi o kocnicama, pa sam zamijenio diskove i plocice. Ali problem nije rjesen time, jer se cviljenje nastavilo. Molim Vas vas profesionalan odgovor. Lp

ODGOVOR:

Sve što ste naveli lako se može otkriti neposrednim uvidom na vozilu . Naravno potrebno je obaviti testiranje i na taj način točno defektirati kvar. Nakon toga se to može uspiješno riješiti . Moguće neispravnosti su : senzor radilice, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage, EVAP ventil rezervoara, EGR ventil, pad napona na pojedinim konektorima električne instalacije motora, loša iskra na svjećicama, bobina, ulazni napon do bobine, nečisti injektori, mjerač mase zraka, mehanički uzroci motora, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 607 2,2 HDI - FAP FILTER

Datum objave: 25.06.2014 21:19:03
Slika
PITANJE:

Poštovani, Posjedujem Peugeot 607 2.2 HDI iz 2001. godine. U nazad mjesec dana konstantno mi je izbacivalo grešku na displeju "Engine Anti pollution system faulty" ( to mi se znalo izbacivati i ranije, ali se greška sama maknula i nije bilo problema kasnije po nekoliko mjeseci, pa nisam puno obračao pažnju na to ). Par puta sam odlazio kod majstora na dijagnostiku da vidim u čemu je problem i svaki put je uz neke druge greške izbacivalo i FAP filter da je pun čestica. Ostale greške koje je izbacio bilo je vezano za protok zraka i još neke sitnice koje su uredno servisirane i popravljene. Pošto jednostavno nisam više imao živaca se tako voziti jer auto mi je bio više u Safe Mode odlučio sam izbaciti FAP filter i softverski ga rješiti tj., isključiti da ga kompjuter više ne prepoznaje. To sam obavio jučer u jednom servisu i FAP je uklonjen te odrađeno softverski, ali poslije toga auto i dalje izbaci grešku "Engine anti pollution system faulty" i odlazi u Safe Mode. Ponovnim priključivanjem auta na dijagnostiku da se vidi u čemu je problem izbaciva jednu jedinu grešku koja ima veze za nekakvom regulacijom koja vodi do turbine. Znači nije turbina jer napravili su provjeru i turbina radi odlično jer je mjenjana prije nekih mjesec dana. Kako mi je mehaničar objasnio da je problem u el. instalaciji ili do kompjutera koja ide do te regulacije, a da je moguće da je izgorio neki chip u kompjuteru. Jednostavno taj dio se ne želi uključiti i zbog toga auto baca ponovno u Safe Mode. Zanima me vaše stručno mišljenje oko toga svega i normalno ako je ikako moguće da mi objasnite što bi bilo najbolje napraviti tj., kakvu provjeru da se ustanovi točno i zanima me zašto se ta greška nije izbacivala nikada do sada kada sam i prije skidanja FAP filtera bio u nekoliko navrata na dijagnostici. Da li je možda nešto krivo napravljeno pri isključivanju FAP filtera pa je izbacilo tu grešku ili ta greška je neovisna sa FAP filterom. Nadam se da ste me donekle razumjeli što sam vam htio objasniti. Lp Kristijan

ODGOVOR:

U ovom slučaju postoje dvije mogučnosti zbog kojih motor ide u "safe mode" i zbog kojih se pali natpis "antipolution fault" . Softwersko rješenje nije napravljeno uspiješno i drugo sustav za upravljanje turbinom ne radi na ispravan način . Osbno nisam zagovornik improvizacija ni tehnički neprihvatljivih rješenja . U ovom slučaju bih ugradio novi FAP filter , napunio Eloy tekućinu za FAP filter , obavio potrebno programiranje i stavio FAP sustav u funkciju . Nakon toga bi se po potrebi pozabavio sustavom za regulaciju turbine i ostalim neispravnostima . Na taj način bi vozilo opet ispravno funkcioniralo .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,6 i. 16V - MJENJAČ

Datum objave: 13.06.2014 07:17:16
Slika
PITANJE:

Pozdrav Gospodine Meic. Vec par puta ste mi pomogli sa vasim odgovorima pa bih vas molio i sada za pomoc. Posjedujem Peugeot 206 1.6 16v 80kw XS 2001 g.p presao 230xxx hiljada (neznam da li je originalna kilometraza) Problem je sledeci: Poslije normalne voznje po gradu stao sam na semafor, izbacio iz brzine i cekao zeleno svjetlo, kada sam trebao krenuti ubacio sam u prvu brzinu i krenuo popustati kvacilo nista se nije desavalo, ponovo usaltam ali nista isto se desavai i u drugoj brzini. Ubacio sam u trecu i uz malo veci gas krenuo.Ostale brzine rade tj radi treca, cetvrta, peta i rikverc.Prva i druga nemaju nikakve funkcije, na rucici mijenjaca uopste ne osjetim da usalta u prvu ili drugu, ostale brzine normalno osjetim. Usput sam svratio do mehanicara koji je gledao neke poluge iza motora i kaze da je tu sve ok i da treba skinuti i rastaviti mjenjac da bi ustanovio sta se desava. Da li na osnovu moga opisa mozete predpostaviti sta je u pitanju, da li je otisao birac brzina ili sinhroni ili nesta trece? Unaprijed se zahvaljujem na vasem odgovoru. Pozdrav iz Banja Luke

ODGOVOR:

U ovom slučaju mogu biti samo dva uzroka . Prvi uzrok su poluge za šaltanje brzina ( od kabine do mjenjača ) a drugi uzrok je birač brzina u samom mjenjaču . Najprije treba provjeriti ovo prvo jer je to najčešći uzrok a popravak je jednostavan i jeftin . Nakon toga po potrebi radi se mjenjač. Ako niste sigurni u stručnost navedenog mehaničara zatražite još jedno stručno mišljenje .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 1,9 TD - VOZILO JE BILO POPLAVLJENO , IMA LI NADE ?

Datum objave: 19.05.2014 07:20:09
Slika
PITANJE:

Cijenjeni, HITNO!!!!!HITNO!!!!!HITNO!!!!!HITNO!!!!!HITNO!!!!! Imam pezo 406 dizel sa punom opremom koji je bio poplavljen.Auto je zatecen u garazi i sa prikljucenim akumulatorom.Bio je pod vodom od 15.05. do danas 18.05.Sta uciniti prvo sa autom.Kako izbjeci eventuelna daljnja ostecenja preduzimanjem pogresnih zahvata.Ima li sansi da se auto spase i ponovo dovede u vozno stanje?Dali se to isplati? Nadam se da ste se susretali sa slicnim slucajevima i da mi mozete pomoci savjetima.Svaki vas savjet ce mi dobro doci. Unaprijed se zahvaljujem

ODGOVOR:

Voda vrlo štetno djeluje na mehanički sustav motora, na električne dijelove i instalaciju, na elektronske komponente i sklopove . Ipak treba pokušati s revitalizacijom motora te pojedinim dijelovima i sklopovima. Najprije treba spasiti motor jer je voda kroz ispušni sustav ili kroz usisne ventile ušla u cilindre. Potrebno je demontirati dize i nakon toga ručnim pokretanjem provjeriti da li je nastala blokada motora. Ako motor još nije blokirao iz cilindara treba odstraniti vodu i nakon toga uliti antikorozivno sredstvo ili motorno ulje . To se može napraviti kada se demontiraju dize. Nakon toga treba odmah početi čistiti sve električne kontakte, električnu instalaciju, elektronske dijelove i sklopove . Svaki dio treba dobro osušiti a svaki kontakt očistiti i zaštititi . To isto treba napraviti s ECU centralom i s pločom s osiguračima i relejima . Ako bude sreće moguće je da ipak motor upali i počne raditi . Neispravn akumulator treba zamijeniti . Može se dogoditi da neki od senzora i davača ostane neispravan . Takav dio se treba zamijeniti . Prije paljenja motora treba provjeriti im ali vode u rezervoaru . Na žalost unaprijed se ne može znati da li će se ovaj trud isplatiti , međutim treba pokušati i treba biti optimist , to koji put pomaže .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 207 1,4 i. 16V - NESTAJE RASHLADNA TEKUĆINA ?

Datum objave: 16.05.2014 14:38:55
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI!JAVLJALA SAM VAM SE I DOBILA OD VAS PRAVI ODGOVOR!IMAM PEUGEOT 207,2009.GODINA 1.4 BENZINAC I PRIJE 2.MJ.MJESALO MI SE ULJE S VODOM,MAJSTOR JE SKIDAO BRTVU GLAVE,TOKARIO I SVOJ POSAO UREDNO NAPLATIO.E ODMAH DRUGI DAN JAVIO MI SE PROBLEM,AUTO JE POCEO GUBITI VODU,KAD SAM GA NAZVALA REKAO JE DA TO TAKO MORA BITI JER GA NAVODNO MOZDA NIJE DOBRO OZRAČIO.JA SAM KAO NEISKUSNA VOZACICA POVJEROVALA U TO,ALI JAVLJA MI SE I DALJE PROBLEM AUTO MI GUBI ANTIFRIZ :( ODVEZEM AUTO OPET NJEMU DA VIDI STA JE ON GA POGLEDA KAZE NE VIDI NISTA DA NEGDJE CURI DA JE POSAO STO SE TICE NJEGA DOBRO ODRADEN A ZATSO GUBI ANTIFRIZ ON NEZNA!JA VAS ISKRENO MOLIM STA JE S AUTOM I STA DA RADIM!ZAHVALNA

ODGOVOR:

Moguće je da su radovi na glavi motora obavljeni stručno i kvalitetno a isto tako je moguće da rashladna tekućina i dalje nestaje . Glava motora je samo jedno mjesto na kojemu može dolaziti do nestajanja rashladne tekućine . Nabrojiti ću i ostala mjesta na kojima može dolaziti do propuštanja rashladne tekućine a to su ; čep ekspanzione posude, cijevi rashladnog sustava, pumpa za vodu, hladnjak, radijator grijača, ventil grijača . Sve te dijelove koje sam nabrojio treba detaljno ispitati i uzrok nestajanja rashladne tekućine će se otkriti .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 107 1,0 i. - VODILICE VENTILA ?

Datum objave: 01.04.2014 08:34:00
Slika
PITANJE:

Postovani! Do sad sam par puta trazio pomoc od vas,i uvek ste mi odgovarali. imam peugeot 107,motor 10,godiste 2014,presao 135000,primetio sam da mi potrosi 1 litar ulja na oko 1ooo km,pogpotovo kad podjem za bosnu i do dole mi potrosi 0ko0 1 litar mozda malo vise,,je li to normalno... i drugo pitanje,drug mi kaze da oni nemaju zupcasti remen ili kais nego lanac i da ne treba da se menja,je li to istina.pozdrav radan

ODGOVOR:

Dozvoljena potrošnja ulja je do 0,2 l/1000 km . Ova potrošnja koju ste naveli je prevelika . Potrošnaj ulja se može riješiti ako se demontira glava motora i ako se zamijene vodilice ventila. Uz to treba obaviti i kompletnu obradu glave motora ( sicevi ventila, ventili , brušenje glave motora ) . Ovaj motor ima razvodni lanac i lančanike . Isti se mijenja po potrebi kada nastane istrošenje .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - NE UKLJUČUJE SE TURBINA ?

Datum objave: 09.02.2014 10:43:02
Slika
PITANJE:

Postovani imam problem sa peugeotom 307 2.0hdi 79kw, auto ujutru kada prvi put upali sasvim normalno ide i ukljucuje turbinu, nakon dva minuta voznje auto ne ukljucuje tirbinu tj ne salje signal iz racunara na elektromagnrtni ventil sa kojeg ide vakum na ventil na turbini, nakon sto se auto ohladi do sutra ujutru opet ide ide 2 minuta i opet iskljuci turbinu. da napomenem da je iz auta izvadjen fap filter, odradjen je racunar da neregistruje gresku ali i dalhe je isti problem. sta li moye biti od kvarova. greske koje izbacuje su bile na dinagnostici: P0246 P1421

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu navesti ću moguće neispravnosti a to su : regulacion ventil turbine, električna instalacija motora, ECU centrala motora, senzor temperature ispušnih plinova prije FAP filtera, neispravan rad FAP filtera ( fizički ga nema ) , senzor tlaka turbine, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, ostale netipične greške . Greške P0246 i P1421 odnose se na sustva za regulaciju turbine i na FAP filter .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 i. 16V - PUCANJE ZUPČASTOG REMENA

Datum objave: 23.01.2014 23:41:26
Slika
PITANJE:

Poštovanje cijenjeni gospodine. Moje pitanje se odnosi na specifičnu situaciju kod pucanja zupčastog remena, naime vlasnik sam peugeota 307 1,6 16v benzinca 2005.god i pukao mi je zupčasti remen (tek je kupljeno vozilo u Njemačkoj i nisam isti tren zamijenio). Pukao je pri niskim obrtajima i u trenutku, kako sam primjetio, prebacivanja iz 5 u 4 brzinu. Kolega mi je rekao da postoji mogućnost da ne moramo otvarati motor u slučaju da je kojim čudom sve ostalo netaknuto pa smo stavili novi remen i promijenili zatezač i rolicu i pokušali ručno pokrenuti sklop što je i uspjelo. Na kraju smo uspjeli i upaliti motor koji je imao relativno čudan zvuk. Nakon skidanja glave motora majstor je izjavio da su samo 3 ventila iskrivljena i njih je jedino potrebno mijenjati. Zanima me kakvo je vaše mišljenje u ovom slučaju i što bi sve tu trebalo promijeniti ili na kraju kako provjeriti da je neki dio preživio pucanje remena. Hvala u naprijed i oprostite na opširnosti.

ODGOVOR:

Prilikom pucanja zupčastog remena uvijek dolazi do sudara ventila i klipova . Tada obično stradaju samo ventili iako u nekim slučajevima dolazi do oštećenja bregaste osovine , klipova i klipnjača . Nakon demontaže glave motora Vaš automehaničar je defektirao oštećenja i obavio potreban popravak i obradu glave . U ovom slučaju na glavi motora je dobro obaviti i sve druge potrebne radove jer je to prilika . To znači da se po potrebi zamijene istrošene vodilice ventila, obavi se obrada siceva ventila, radi se brušenje ventila, glava motora se strojno obrađuje, zamijene se sva brtvila glave motora. Ako je to napravljeno i na vašem vozilu ( treba vjerovati da jest ) , onda Vi  dugo ne morate misliti o uređenju glave motora. Pazite jedino da se na svakom servisu obavi rutinska kontrola razvodnog mehanizma ( zupčasti remen, natezač, klizač, pumpa za vodu  ) .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 HDI - NE VUČE I JEDAVA KREĆE ?

Datum objave: 06.01.2014 16:16:04
Slika
PITANJE:

Postovanje,imam peugeota 206 1.4hdi 2004god. upalila mi se lampica od motora i auto ne vuce,jedva krece,,rekli su mi da je problem u mjeracu protoka zraka,to sam promjenila i filter zraka,medutim auto i dalje ne vuce kao prije,turbina se upali tek na 2500-3000 obrtaja i onda potegne,,,sad mi govore da je moguce do vakuma ili katalizatora,,,,Molila bih vas za vase strucno misljenje... Hvala !

ODGOVOR:

Najbolji savjet koji mogu dati je da na osnovu tuđih savjeta ne kupujete i ne mijenjate pojedine dijelove jer je to najskuplji način popravka s kojim se rijetko kada postiže uspijeh .  Najbolji način je da kompletan rizik u vezi popravka prepustite servisu . Servis bi trebao obaviti dijagnostiku motora, točno defektirati kvar , predložiti rješenje, navesti cijenu popravka, otkloniti kvar , garantirati za obavljeni posao . Ovom prilikom mogu navesti MOGUĆE neispravnosti ali od toga nećete imati koristi : sezor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, filteri, nečist rezervoar, dize, visokotlačna pumpa, zrak u sustavu goriva, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, turbina, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - PUNO TROŠI NA OTVORENOJ CESTI ?

Datum objave: 19.12.2013 08:33:55
Slika
PITANJE:

Poštovani,...radi se o Peugeot 307 2.0 hdi 2004 g. Po gradu troši 6 l što je u normali, međutim na otvorenom nelogično skoro duplo više,iako na boardu pokazuje 5,5-6,5 l,ipak kad sipam pun na bezninskoj i nakon 100-150 km naspem i 10-12 l. Neki majstori kažu da bi moglo biti do temperature motora koja nikad ne prelazi 80. Dijagnostikom je utvrđeno da 1 i 2 injektori su "slabiji" te da bi to mogao biti uzrok vece potrosnje?

ODGOVOR:

Ako želite rješavati problem velike potrošnje goriva tada treba otkloniti sve neispravnosti koje se otkriju ( defektiraju ) . Najčešće neispravnosti su : pojedini senzori motora, dize, filteri, davači impulsa, upravljačka elektronika, ispušni sustav, turbina, mehaničko stanje motora . U ovom slučaju najprije treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora a nakon toga odmah početi otklanjati otkrivene neispravnosti .

 

 

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 207 1,6 HDI - BIJELI DIM ?

Datum objave: 26.11.2013 16:40:10
Slika
PITANJE:

Poštovani, trebam hitan odgovor. Kupila sam nedavno Peugeot 207 i pri psvakom paljenju auta pojavljuje mi se bijeli dim koji traje nedje do 10 sekundi, ipri startovanju auta kad dodajem gas zna da dimi dok se motor ne zagrije. Inače, Peugeot je 1,6 HDI 2006 godište, dizel. Ovaj problem me veoma brine, i ne znamkako da ga riješim. Auto sam vozila na testiranje, i očistili su EGR ventil, i konstatovali su da jedna dizna nije u funkciji, te da se izvrši repariranje i 3 ostale. Mene zanima, da li je moguće diznu koja nema trenutno funkciju reparirati i da li su Bošove dizne moguće za ugradnju na Peugeot 207? Takođe, ako je EGR ventil očišćen, da li se i on treba zamijeniti? Unaprijed se zahvaljuje, na odgovoru. Pozdrav!

ODGOVOR:

Bijeli dim koji vidite može nastati zbog nekoliko razloga a to su : senzor temperature motora, grijači , dize, ulazak ulja kroz vodilice ventila u cilindar, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, ECU centrala motora. Zbog svega navedenog, najvažnije je točno defektirati kvar a to se može obaviti nakon detaljnog i stručnog ispitivanja . Kada se jednoznačno defektira kvar onada se može navesti, cijena popravka i otkloniti kvar . Na Vaše vozilo se trebaju ugraditi točno odgovarajuće dize ( prema oznaci motora i broju šasije vozila ) . Mogu se ugraditi i tvornički reparirane dize na koje se dobiva garancija isto kao i za nove a cijena im je mnogo manja  . Ako EGR ventil ispravno radi ne treba ga mijenjati .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 607 2,2 HDI - CLEAN DISEL FILTER AS SOON AS POSSIBLE ?

Datum objave: 25.11.2013 09:44:45
Slika
PITANJE:

postovanje,imamo peugeot 607,2.2hdi.. auto lijepo radi i nema nekih posebnih problema, osim sto se cesto upali lampica "clean diesel filter as soon as possible" mozete li mi reci postupak ciscenja,jer tu nam svi mehanicari jedino daju savjet da izadjemo na otvorenu cestu.. drugi problem je sto se vidi okom razlika izmedju prednjeg i zadnjeg kraja u visini obrve od tocka.prednja strana je visa.. da li je moguce da je to fabricki,a ako ne sta bi trebali preduzeti... unaprjed hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba pokrenuti sustav regeneracije FAP filtera . To se može napraviti samo pomoću dijagnostičkog kompjutora u servisu . Nakon postupka regeneracije Navedeni natpis se ne bi trebao više paliti . Međutim ako postupak regeneracije ne bi dao zadovoljavajući rezultat onda se treba zamijeniti FAP filter i obaviti programiranje sustava FAP filtera . Ponekad pomaže i samo ćišćenje FAP filtera . Nakon čišćenje opet treba pokrenuti proces regeneracije i obaviti potrebno programiranje sustava .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 207 1,4 i. 16V - GDJE SE NALAZI FILTER GORIVA ?

Datum objave: 16.10.2013 08:33:53
Slika
PITANJE:

Poštovani molim Vas odgovorite mi gdje se nalazi i kako zamijeniti filter goriva na peugeotu 207 1.4 16v (65kw), god.2006. U servisu od peugeota mi kažu da se nalazi unutar rezervara i da to košta oko 2000(dvije tisuće)kn, a kada dođem u trgovinu autodijelova dam podatke od auta i pitam za filter goriva ljudi kažu da ga imaju (pogledaqju u kompjuter) da košta manje od 100(sto)kn, te da neznaju gdje se nalazi na automobilu. Jedan od automehanićara gledao mi je ispod auta i kaže mi da on misli da je na lijevoj strani kod stražnjeg kotača jer ima neko kučište (crno plastično pravokutno cca 20cm)ali nije otvarao kučište jer nije siguran. Automobil ima 140 000 km nemam nikakvih problema ali ipak me interesira želio bih ga promijeniti, jer uredno servisiram automobil. Hvala Vam na pažnji, srdačan pozdrav! Slaven Krmpotić

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu ne postoji filter goriva koji se nalazi izvan rezervoara i koji košta 100,- kn . Takav filter imaju neka druga vozila ( prodavači dijelova to ne znaju ) . U Vašem vozilu filter goriva se nalazi u sklopu pumpe za gorivo . Taj filter se preventivno mijenja svakih 150.000 km . Međutim ne može se promijeniti samo spomenuti filter nego se mijenja kompletan sklop ( filter, pumpa za gorivo, pokazivač goriva ) . Cijena toga sklopa je oko 2.000,- kn . Ukoliko ne želite mijenjati spomenuti sklop , isti možete demontirati i obaviti čišćenje rezervoara i čišćenje filtera za gorivo . Na taj način možete još jedno vrijeme prolongirati zamjenu skupog sklopa u kojemu se nalazi filter goriva i pumpa .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,4 HDI - IŠAO SAM KOD VIŠE OD 20 " MAJSTORA " ?

Datum objave: 10.10.2013 13:32:06
Slika
PITANJE:

* Dobar dan Vam zelim!!! *Imam Pezo 307 1.4 hdi 2003.god. -Isao sam kod vise od 20 majstora i mehanicara ali nitko mi nije otklonijo kvar na autu pa se evo i Vama obracam za pomoc! -Auto je malo kilometarski presao 165.430 ja sam drugi vlasnik auto redovito odrzavan, ali od nedavno mi se je pojavio problem kod paljenja auta. Prilikom paljenja auta ( koji upali bez problema iz prve i na -27)nakon otprilike 5 do 6 sek. auto lagano pocne trzati i ugasi se i tada ga vise ne mogu upaliti nakon vise desetaka majstora na autu je promenjeno gotovo sve od novoga akumulatora do pumpe za ubrizgavanje goriva i svih crijeva povezanih sa njom jer se je mislilo da negdje pusta zrak posto nakon gasenja auto vise nemoze da upali osim ako dignete haubu i na rucnoj pumpi za gorivo koja stoji odmah (ljevo) pokraj filtera za zrak rucno napumpate gorivo prilikom cega u crijevu se vidi da prolazi prvo zrak pa onda lagano gorivo i kada se crijevo napuni sa gorivom tada auto upali malo teze ali upali. -Rucna pumpa za goeivo je nova kao i sva crijeva koja uz nju idu ali auto se i dalje gasi pogotovo kada su dani hladniji i to najvise kod prvoga paljenja!!! -"Nadam se da imate neko resenje za mene jer vec postajem polako ocajan...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!" -Unapred Vam se "ZAHVALJUJEM....!!!!!"

ODGOVOR:

Poštovani, postoje i neke vrste kvarova koje su zahtijevne za defektažu i otklanjanje . U takvim slučajevima bi mnogi servisi bili sretni da uopče ne dođete do njih po njihovu uslugu . U ovom slučaju i prema Vašem opisu se nema puno što dodati . Ako sustav dobave goriva vuče zrak , to treba točno defektirati i otkloniti . Kritična mjesta su ; sve cijevi dovoda goriva i svi priključci, kućište filtera goriva, dobavna pumpa, sklop pumpe u rezervoaru, dize, visokotlačna pumpa. Možda ipak niste posjetili pravi servis z aovu vrstu problema . Osobno nikada nikoga na odbijem u smislu da se neću baviti nakim kvarom bez obzira na njegovu vrstu i složenost . Pozdrav za Vas.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 2,0 i. - POVEĆANI PLINOVI : CO, HC, O2 ?

Datum objave: 04.10.2013 13:16:05
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Imam Peugeot 405 2,0 Mi16, 1994g, raritetni primjerak u izvrsnom stanju koji planiram dalje imati kao drugo vozilo. Imam dva pitanja na koja niti jedan mehaničar još nije uspio odgovoriti. Iako je auto uredno prošao eko test/tehnički, postoje stavke koje želim popraviti: Prilikom mjerenja eko testa u praznom hodu, CO je ok. Povišeni su HC i O2 (O2 vjerojatno radi rupe na ispušnoj grani koju smo danas otkrili). Zašto je HC povišen (izmjereno 226ppm, a idealno je do 100ppm) ? - Napominjem da su promijenjeni: ulje, svi filteri, antifriz, termostat, svjećice, sve 4 bobine, senzori temperature motora i ulja (ukupno 4 komada)... Prilikom mjerenja na povišenom broju okretaja, CO je na samoj granici prolaznosti (izmjereno 0,29, dopušteno 0,30) i O2 je povišen (dozvoljeno 0,500, izmjereno 0,6209 - vjerojatno isto zbog rupe na ispušnoj grani). Ostale vrijednosti, uključujući HC - su u granicama i ok... Koji su mogući uzroci? Jedino mi još preostaje promijeniti MAP senzor, senzor temperature zraka na usisu i senzor položaja gasa...Ima li to smisla? Drugo pitanje tiče se radne temperature motora. Naime, ona se nakon izmjene termostata i senzora kreće od 90-98 stupnjeva. Ventilatori se pale, temperatura padne na 91,92 i tako ispočetka. Ne pregrijava se iznad 98,99 stupnjeva max. Da li je to ok? S obzirom da sam primijetio bijeli dim ponekad, sumnjam da je brtva glave načeta (još ne gubi antifriz, ulje je ok,nema taloga...), ali .....

ODGOVOR:

Na eko-test i količinu pojedinih plinova utječu mnogi faktori . Opčeniti su to : mehaničko stanje motora, stanje ispušnog sustava i katalizatora, stanje pojedinih dijelova sustava elektronskog ubrizgavanja, stanje sustava paljenja ( kvaliteta iskre na svjećicama ) , stanje upravljačkog sustava motora. Kada je motor novi , tada su i svi dijelovi novi , tlakovi kompresije su maksimalni, sve druge komponente rade u maksimalnom nivou kvalitete . O2 može biti povišen zbog falš zraka koji ulazi u motor, zbog siromešne smjese, zbog katalizatora, zbog auspuha . HC može biti povišen zbog : predugačkog vremena ubrizgavanja goriva, injektora, kompresije, propuštanja na ventilima, EVAP ventila, regulatora tlaka goriva, ECU centrale. Ako hoćete ići u perfekciju onda rastavite motor i obavite kompletno uređenje motora . Na taj način se mogu postići parametri koji su najbliži tvorničkim . Detaljnije informacije možete dobiti na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh