Danas je: 01.04.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FIAT PUNTO - BLOKIRAO PREDNJI KOTAČ

Datum objave: 30.03.2015 15:21:05
Slika
PITANJE:

Imam fiat punta 1,1 99 godiste. blokirao mi je prednji desni tocak. skinuo sam celjust zmenio gumice ali i dalje mi cilindar blokira dok mu nepustim ulje na sisici i onda se klip vrati. zanima me sta moze biti uzrok tome i dali postoji mogucnost da glavni kocioni neradi kako treba? I sta raditi po tom pitanju? Dali mozda treba jos da se izluftira tocak?

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su: hidraulika kočnih kliješta(cilindar), visokotlačna gumena cijev kočnice,blokada disk pločica u njihovim ležištima,blokada na nosačima kočnih kliješta. Ako kočna kliješta niste u stanju popraviti, onda ista zamijenite.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA - VIŠE PROBLEMA

Datum objave: 30.03.2015 15:10:23
Slika
PITANJE:

Imam auto opel Zafira 2.0 dti 2004,u vožnji mi počeo gubiti snagu,gasio se,palila se lampica za popravak,prvo očistio usis,dijagnostika pokazala na EGR (promjenjen),nakon toga isti problemi,tvrde da je eger bio pokvaren,nakon dugo pretraga po vozilu nađeno da je netko pokidao jedan pin u konektoru koji ide od bosh pumpe,prema egr ventilu i mjeraču protoka zraka,kompijuteru,(neznam točno što),taj konektor je popravljen slan u Beograd da se napravi novi,Nakon toga auto dobro radi ne prijavljuje greške samo ujutro kad se upali motor minut dva nemirno radi,čak se i ugasi,poslije ga teže upalim.Preko dana sve OK.Molim Vas za savjet jer više neznam što da radim nikad kraja problemima.Između ostalog promjenio sam i mjerač protoka zraka jer je na autu bio neki zamjenski koji uopće nije slao prave podatke.Auto kupljen prije mjesec.

ODGOVOR:

U vezi problema koje ste naveli, mogao bih napisati odgovor za ko bih trebao 30 strnica. Moj savjet bi bio da pronađete ozbiljan servis,opišete mu probleme i po potrebi mu ostavite vozilo na dijagnostici.Nakon toga bi trebali dobiti ozbiljan odgovor što je neispravno i koja je cijena popravka.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 MPI -NE RADI MIRNO U LERU

Datum objave: 29.03.2015 22:38:56
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meiću,imam pitanje u vezi sa automobilom vw polo variant 1.4 MPI 1998.g ,prešao je oko 280000,ima servo i kompjuter .Znači na autu je napravljen servis promijenjen je set remenja,svjećice,termostat,kućište termostata,razvodna kapa,akumulator,instrument ploča,ulje,antifriz. Uglavnom auto ne radi mirno u leru kad se malo zagrije ,okretaji padnu na 500,600 pa se dignu na 1500 i tako stalno,inače u vožnji normalno radi jedino kad skreće u neki zavoj pod 90° počne se malo gasit i trzat. Ako mi možete reći u čemu je problem bio bih zahvalan.

ODGOVOR:

Poštovani, točan uzrok se može otkriti samo neposrednim ispitivanjnjem na vozilu a ne na daljiinu. mogući uzroci mogu biti brojni : nečist sustav za dobavu goriva, pojedini senzori motora, električma instalacija motora, sustav za upravljljanje motorom, ECU centrala. U našem servisu možemo otkriti i otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,3 - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 29.03.2015 22:37:04
Slika
PITANJE:

Bog, radi se o escortu 1.3 benzin iz 97 god. Kada dam kontakt upali mi se ventilator hladnjaka i ako tada dok ventilator radi pokušam upaliti mašinu ona nemirno radi teško prima gas i na kraju se ugasi.zatim ponovno dam kontakt ventilator opet radi i nakon 20-30 sekundi se ugasi sam od sebe. Kada se ugasi čuje se jedan "klik" poput onog klika od kompjuterskog miša.(možda relejni klik).Nakon što se ventilator sam ugasi mašina pali bez problema i radi normalno. Imam nekog mehaničarskog iskustva i meni se ovo čini kao da termo prekidač nije ispravan ,međutim nisam ga uspio pronaći na hladnjaku. Dali ste imali ovakvu grešku i možete li mi pomoći. Lijep pozdrav....

ODGOVOR:

Na hladnjaku nema termoprekidača,sustav radi preko senzora temperature motora. Isti se obično nalazi na glavi motora. Ispitajte navedeni senzor,električnu instalaciju motora,ploču sa osiguračima i pojedine senzore motora.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA - TROŠENJE GUMA

Datum objave: 28.03.2015 11:20:31
Slika
PITANJE:

Pozrav Vlasnik sam seat ibize 1.4 16v iz 2006. godine sa prijedjenih 80tkm. Imam problem s prednjim trapom tj sa nepravilnim trosenjem guma.Gume ne izdrze ni 20tkm koliko radim godisnje. Nepravilno se trosi unutarnji dio gume. Svi majstori,ukljucujuci i ovlasteni servis,kazu da je sve ok i da ni trag ni nagib ni zatur nisu poremeceni.Na vozilu nije nista preradjivano niti je bilo nikakvog udesa, dimenzije guma i felgi su orginalne. Neznam sta vise napravit,prisiljen sam svake godine stavljat nove gume. L.p David

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su: pojedini dijelovi prednjih ovjesa (treba sumnjati na sve), aksijalni ležajevi prednjih amortizera, prednji amortizeri, geometrija ovjesa, deformacija karoserije.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - NE MOŽE PREKO 3000 OKRETAJA

Datum objave: 27.03.2015 09:06:11
Slika
PITANJE:

Dobar dan gospodine Meić, znam da vam jako puno ljudi postavlja pitanja ali evo nadam se da će i moje doći na red. Radi se o Opel Astri 1.6 16V,74 KW, 1996 god. Događa se sljedeći problem u vožnji auto ne ide preko 3000 RPM niti u jednoj brzini, u leru normalno ide preko, primjetio sam u zadnje vrijeme prilikom prvog paljenja vozila čim se upali nabije ler gas do 2000 RPM drži ga 5-10 sec i onda ga spusti na 900 RPM i tako ga drži. Auto dođe npr u 3 brzini do 3000 RPM i dalje jednostavno ne ide koliko god ja dodavao gas ali dalje ne ide kao da se guši pa počne "cukati" i nakon nekog vremena jednostavno sam počne spuštati brzinu kretanja i prisiljen sam promijeniti u višu/nižu brzinu u 5 brzini ide maksimalno 90 km/h i dalje nemože jer se isto počne događati cuka guši se itd. Neznam do čega bi bilo. Zadnji servis je rađen prije cca 20 dana promijenjeni svi filteri, svjećice, ulje. Unaprijed vam se zahvaljujem na svakoj pomoći i odgovoru. S POŠTOVANJEM, KRISTIJAN.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su: mehaničko stanje motora,faza motora,propuštanje na ventilima,začepljenje na usisnim kanalima glave motora,začepljenje ispušnog sustava,niski tlak goriva,nečist rezervoar,regulator tlaka goriva, injektori, senzor tlaka zraka,senzor temperature zraka,senzor položaja zaklopke snage,zaklopka snage, loša iskra na svjećicama,mjerač mase zraka,ostali netipični uzroci. Kvar ne možete naći metodom slučajnog pogađanja. Ako problem ne možete riješiti u svojoj okolici, dođite u naš servis.

na vrh Povratak na vrh

SUZUKI WAGON

Datum objave: 27.03.2015 08:46:39
Slika
PITANJE:

Imam suzuki wagon r 2000.g.automatik i problem nastaje kada se upale potrosaci struje npr. svjetla malo padnu okretaji i auto trese, kad je hladan motor cca 2 min sve je super, ali kad se malo zagrije pocne se tresti pogotovo ako se upale potrosaci onda jos vise trese

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su:akumulator,regulator napona,diodni most,pad napona na pojedinim konektorima elektr.instalacije,labav kanalni remen,alternator

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 -ABS

Datum objave: 24.03.2015 11:06:01
Slika
PITANJE:

Poštovani! Hyndai acent 1,3 ,2001 godište ABS se nepotrebno uključuje pri zaustavljanju , ali pri malim brzinama i laganim pritiskom , više dodirom papučice kočnice. Za vrijeme vožnje iz prednjeg djela vozila, negdje ispod upravljača (koliko ja mogu procjeniti izvor ) čuje se lagano "puckanje,puc,puc,puc" koje se dodirom papučice kočnice pojačava , a ponekad se pri laganom kočenju uključi i ABS na način da se osjeti na papučici kočnice podrhtavanje pa auto ne koči, a kada se to dogodi papučicu pritisnem naglo ijako,pa pustim i ponovo stisnem i tada koči normalno i bez ABS-a. Molim Vas da mi odgovorite u čemu je problem i kako ga riješiti?

ODGOVOR:

Treba napraviti stručni pregled vozila, a moguće neispravnosti su: pojedini senzori ABS-a, pojedini ležajevi kotača, pad napona na pojedinim konektorima ABA-a,hidroagregat ABS-a,elektr.instalacija, kompjutor ABS-a

na vrh Povratak na vrh

BMW e53 - TURBINA

Datum objave: 24.03.2015 10:03:41
Slika
PITANJE:

Poštovani, imao sam problem sa turbinom na bmw-u x5, 2005 god, e 53 model, 218ks.. Naime, turbina je radila perfektno dok se nije zalomio komadić ispušne grane i uletio u turbinu, nije ju posavijalo ali je malo ostetilo propeler.. Turbinu smo odma reparirali (na prijedlog majstora) prije 5-6 mjeseci kod ovlaštenog servisera sto se bavi turbinama u Osijeku, ali auto neide kao sto je išao prije, i malo troši ulje za razliku od prije reparacije turbine, što se tiče samog motora isti je u odličnu stanju tako da bi to isključio kao mogučnost potrosnje ulja.. Vidim da se bavite problematikom auta pa Vas molim za savijet što mi preporučujete, da zanemarim to što je auto malo izgubio na snazi i potrošnji ulja pošto sam turbinu već reparirao? ili druga solucija, dali bi se auto ponašao isto kao prije kad bi se stavila nova turbina na njega? Postoji li mogućnost da je turbina bila samo drugačije podešena dok je bila prije na autu, pošto je isti čipiran? Problem ispušne grane sam otklonio novom gusanom ispušnom granom, tako da se problem više neće ponavljati pa me sad kopka ta oslabljna turbina pošto volim da je auto tip-top.. Hvala unaprijed, Ivan Zelić.

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba utvrditi činjenice, a to znači izmjeriti tlak turbine i ispravnost sustava za regulaciju turbine.Po potrebi tgreba izmjeriti tlakove kompresije i ako postoji bilo koja anomalija treba je riješiti.Postoji čak i čak i da jedan od ventila u glavi motora dobro ne zatvara, naravno da treba imati neposredan uvid na vozilu. Ako je motor bio čipiran i to može biti uzrok.

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA COROLA VERSO - STAJAO GODINU DANA

Datum objave: 23.03.2015 21:19:56
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić Imam pitanje vezano za Toyotu Corollu Verso, 2.2 d4d 100kw, iz 2008 godine. Kupio sam navedeni auto, rabljeni, a odluka je proizašla nakon što sam provjerio povjest auta, koji je imao urednu elektronsku servisnu knjižicu, gdje je evidentirano da su svi servisni intervali poštivani. Auto sam kupio sa 75000km, te kod pregleda auta, nisam imao nekih zamjerki vezano ur rad motora. Prilikom pregleda vozila, nisam imao mogućnost auto izvest na otvorenu cestu, jer je bio odjavljen, pa sam ga isprobao samo u krugu dvorišta gdje je bilo parkirano... prva..druga.. rikverc... i sve bez nekih problema. Nakon što sam auto kupio, prva destinacija je bila ovlašteni servis 10 km, uz oprezno laganu vožnju, jer je auto stajao godinu dana i obavio servis na 75000km, jer je taj servisni interval falio. Izmjenili su ulje, filtere i ulje u kočnicama. Tražio sam od servisa da pregledaju auto od prednje do zadnje tablice, sve... sto sam bio spreman i dodatno platiti, da ne bih imao nekih iznenađenja kasnije. Rekli su mi da je sa autom sve u najboljem redu, osim trulih guma i hrđavih diskova zbog dugog stajanja. Gume su promjenjene, a diskovi su nakon par kocenja zabljestali... a na tehnićkom pregledu su rezultati kontrole kočnica bili kao kod novoga. E sad počinju moji problemi. Nakon par vožnji, relacije od 10 do 50 km, iz motora se cuje metalno zveketavi zvuk, ali ne stalno, nego samo kad je motor u fazi da nit vuče nit usporava, kontinuirana brzina između 1800 i 2200 okretaja. Taj zvuk se mjenja ovisno od zagrijanosti motora, na hladnom izraženije, na toplom nešto manje, ali ne kad se zagrije u normalnoj vožnji, nego kad ugasim auto i ponovo ga pokrenem cca nakon pola sata. Trazio sam misljenje ovlastenog servisa, te su mi nakon probne vožnje odmah ko iz topa ispalili da su injektori losi i da ih treba mjenjati, te mi uručili ponudu na 12.800kuna, za reparirane injektore, a moje bi slali na reparaturu, znaći ono što skinu, ja ne dobijem za uspomenu. Nakon toga sam trazio misljenje drugog ovlaštenog servisa, gdje sam platio diagnostiku 600kn, a rezultate sam dobio na wc papiru ispisane rukom, a vrijednosti su od -0,9 do +1,2, osim na jednom cilindru gdje se vrijednost kretala do +1,4. Tamo su mi isto savjetovali zamjenu svih injektora, reparirani, a moji se uzimaju pod račun. Na moje pitanje, kako je moguće da na Toyoti, autu koji je koštao kao novi 226.000 kuna, na 75000km, odu injektori, dobio sam odgovor da je za to krivo loše gorivo koje se toči u Hrvatskoj. Tražio sam da mi napismeno daju taj zaključak o lošem gorivu kao uzrok neispravnih injektora, ali sam dobio odgovor da oni takvo misljenje ne daju na pismeno. Moje iskustvo mi kaže da je loše gorivo samo dobra isprika za skupi servis, jer do sada sam vozio Renault Clio 1.5Dci, koji danas ima 10 godina i ima 260.000 km, i još uvijek pali na zub na -15 stupnjeva, redovno odrzavan, svakih 15.000km sam mjenjao sve filtere i toćio Shell full sintetiku 5/40. Isti nema problema sa injektorima, ide kao i prvi dan, a troši u najidealnijim uvjetima 3,8 l/100km. A Renault clio je kao novi kostao 90.000kn. Molim vas ako mi možete savjetovati kako dalje da riješim moj problem, jer nakon mjesec dana obilaženja ovlaštenih servisa, ostajem duboko razoćaran u kvalitetu Toyote, ali sam zbog sklon mišljenju da je više krivo površno mišljenje ovlaštenih servisa. Jednostavno probleme riješavaju linijom manjeg otpora, sa što manje uloženog truda da otkriju pravi razlog mog problema. Unaprijed se zahvaljujem na svakom dobrodošlom savjetu.

ODGOVOR:

Vaše vozilo je vrlo kvalitetno, ali su pojedini dijelovi i popravci izuzetno skupi. Uzrok može biti loše gorivo. Ako ne želite tvornički reparirane dize, možete uzeti nove koje koštaju oko 20.000 kn.Reparirane dize se uvijek vračaju proizvođaču.Ukoliko ne vjerujete niti jednom od navedenih servisa, potražite još jedan servis od povjerenja (možete doći i k nama)

 

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO - PROMIJENIO INTERCOOLER

Datum objave: 23.03.2015 20:59:35
Slika
PITANJE:

Poštovani gos.Meić Imam citroen berlinga 1.6hdi 16v 2007.god prešao 105000km uredno održavan,prije 3 dana promjenio sam intercooler odgovarajuči Nissens 96550 i nakon toga primjetio sam koda mi malo slabije vuče auto kad ga rastegnem u 3 i 4 brzini dosta je bučniji na 3000-4500 okretaja i čuje se buka iz kučišta filtera zraka,molio bi vas da mi pomognete sa savjetom o mogučem kvaru. Veliki pozdrav!

ODGOVOR:

Provjerite kompletan usis motora, zatim tlak zraka na tlačnoj strani turbine,očistite usisni kolektor, provjerite usisne kanale,i na kraju izmjerite tlak turbine. Po potrebi provjerite sustav za regulaciju tlaka turbine.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - PRAZNI AKUMULATOR

Datum objave: 22.03.2015 16:14:50
Slika
PITANJE:

Poštovanje.. Imam renault Clio 1.5dci 2002g. Dakle ovako auto mi prazni akumulator,a nikakve znakove mi nedaje da negdje vuče masu..ponekad mi se upali lampica od grijaca koja se nakon nekog vremena ugasi...Hvala na odgovoru..

ODGOVOR:

Stručnim ispitivanjem na vozilu (ampermetar,mototester) može se točno otkriti koji od električnih potrošača nije ispravan i prazni akumulator. Beskorisno je navoditi 20-tak mogućih neispravnosti.

na vrh Povratak na vrh

ROVER-STAJAO JE PA NE PALI

Datum objave: 22.03.2015 15:57:36
Slika
PITANJE:

Ovako radi se o Roveru 414 1996 godina,auto mi je stojao na jednom mjestu otprilike tjedan dana i ne daje nikakav znak života,kao da mu je izgubljen cod kljuc ali nije izgubljen u kljucu je ali kao da se nece povezati.Hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su:akumulator,odašiljač signala iz daljinskog upravljača,prijemnik signala na instrument ploči,elektromagnetska antena oko kontakt brave,imobilajzer

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - TRI PITANJA

Datum objave: 21.03.2015 18:46:41
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam opel astru 1.7 td 99 godište 50 kw. Imam tri pitanja odnosno problema. 1. Kad volanom okrenem do kraja lijevo ili desno počne nešto zujati, ne jako ali se čuje. kad sam zadnji put pripremao auto za tehnički pogledao sam ga odozdo i svugdje je bio suh osim malo ulja kako reče majstor od volana ali da nije potrebno ništa raditi. 2.Kad dam kontakt upale se sve lampice koje se potom ugase. Nakon paljenja motora kratko se upali lampica ABS-a i gori jedno 5 sec. te se ugasi. dok lampica gori papučica kočnice je tvrda. 3. Kada pada kiša stakla se strašno magle. Filter kabine je suh i čist, vode na gumi ispod nogu vozača ima malo ali vjerojatno od mokrih cipela. inače ako me kiša zatekne u vožnji vode nema i tepisi nisu vlažni. pokušao sam lijevati vodu po vjetrobranu i ona ne ulazi unutra, pri pranju auta mini vošom auto također ostaje suh. motorić koji otvara i zatvara cirkulaciju zraka se uredno otvara i zatvara. U gepeku ispod rezervnog kotača imaju mislim tri otvora na podu i kako su čepovi bili probijeni ja sam stavio druge doduše ne iste ali sam isod čepova stavio gumene brtve i gepek je suh. Auto na krovu ima prozor i sve funkcionira kao kad sam ga kupio. Jedino što sam primjetio da je ona guma oko anene na krovu propala ali vlage tu nisam primjetio. Tekućinu za hlađenje auto ne gubi i nije je uopće potrebno nadolijevati. Ulje od kočnica mijenjam svake dvije godine i vidim da je zadnji put majstor nalio skoro punu posudicu. Postoji li mogućnost da je majstor pri promjeni filtera kabine okrenuo filter pa zrak izvana prolazi pokraj filtera tj brtvi na filteru. Molim vas da mi odgovorite i srdačnovas pozdravljam.

ODGOVOR:

1.Curenje ulja iz servo volana se mora riješiti, a ne zanemariti, treba napraviti servis zubne letve volana i tada će se riješiti curenje i zujanje.

2.Treba napraviti kompletnu dijagnostiku ABS, jer postoji neispravnost jer postoji neispravnost na hidraulici ili na hidroagregatu ABS-a.

3.Moguće je da su uzroci sve što ste rekli, međutim treba sistematskim ispitivanjem točno locirati i otkloniti uzrok.

na vrh Povratak na vrh

PASSAT 5 - KM SAT ČAS RADI,ČAS NE

Datum objave: 20.03.2015 17:48:30
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine Meic,imam passata 5+ 2004 godiste 1,9 96 kv problem sa kilometar satom sad radi sad neradi kada neradi pali mi se stalno bite tanken iritirajuci zvuk,sta vi mislite o cemu se radi i dali mogu ja pogledati prije majstora o cemu je rijec prsle godine kada su bile poplave prosao sam kroz veliku vodu znaci usla je malo u auto 3 cm mjenjao sam lezaj klime cuo se posle toga i komp dole ispod nogu je majstor vadio dok se auto nije osusilo skroz.Inace auti je tiptop sve radovne zamjene iskreno obozavam ga unaprijed zahvalan redovan citalac vaseg foruma

ODGOVOR:

Očistite sve električne kontakte i konektore i to na motoru i oko motora, očistite ploču sa osiguračima i relejima, izvadite kompletnu instrument ploču i očistite pažljivo sve kontakte i hladne lemove, očistite sve upravljačke module naročito one ispod tepiha.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - GASI SE

Datum objave: 20.03.2015 15:47:50
Slika
PITANJE:

Postovani imam skodu octavia 2010 tdi. problem je sljedeci. prilikom voznje na auto cesti auto radi normalno. kada stanem na benziskoj auto se sam ugasi i nakon 15 do 20 min ga mogu ponovno upaliti bez problema. takvo gasenje se zna desiti i kada dodjem na naplatnu kucicu. jednostavno prilikom smanjenja brzine da bi platio cestarinu auto se ugasi. to se desava jednom do dva puta mjesecno. taj problem sa gasenjem nisam imao u gradu nego samo prilikom voznje po autocestama. medjutim u zadnjih dva tjedna pocelo mi se desavati da kada sam htio upaliti parkirani auto isto nisam mogao upaliti. auto je bio u vise ovlastenih servisa i spajanjem kompjutera na vozilo nije nista otkriveno. promjenjen je filter goriva i relej za elektroniku ali nije rijesen problem

ODGOVOR:

Treba napraviti detaljnu dijagnostiku, ne samo spajanjem na kompjutor, nego napraviti mehaničku,hidrauličku i elektronsku dijagnostiku, pregledati sve senzore,.....Ako dođete k nama na servis, morate nam auto ostaviti dok se to nama ne dogodi, jer onda možemo izdijagnosticirati kvar.Prema potrebi se javite.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 GTC - EASYTRONIC

Datum objave: 19.03.2015 16:40:31
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Opel Astru GTC, 1.6 + LPG, 2006. godina, easytronic, 160tkm. Imam 2 pitanja. 1. Je li moguće da je uzrok lošeg paljenja automobila isparivač plina? 2.Easytronic - postoji li servisni interval za navedeni mjenjač (zamjena ulja i sl.) te koji je uzrok kad mi ponekad mjenjač ne dozvoljava ručno mijenjanje brzina već samo automatsko? Unaprijed hvala na odgovoru!

ODGOVOR:

1.Moguće je, ali ne nužno, jer mogu postiojati i drugi razlozi kao što su mala količina goriva na injektorima, pojedini senzori motora, EGR ventil, senzor radilice, loša iskra na svjećicama, ostali netipični uzroci.

2.Interval izmjene ulja je svakih 60.000 km, a moguće neispravnosti su: elektrohidraulička pumpa mjenjača, električna instalacija sustava easytronic, upravljačka elektronika easy.mjenjača

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO NUBIRA -.MIJEŠA BENZIN SA ULJEM

Datum objave: 19.03.2015 16:22:19
Slika
PITANJE:

Postovanje Mene je muka natjerala da sam potrazim rjesenje putem interneta,posto ovi nasi tzv majstori POJMA NEMAJU kada je u pitanju neki stvarni problem sa automobilom.Ja sam iz Gradacca,BiH,imam Daewoo Nubiru 2000.godiste,benzin,1.6 16v.Obisao sam ovdje sve,ponavljam,tzv majstore al niko mi nije mogao da rijesi problem ili bar da mi kaze u cemu je problem...mijesa mi benzin sa uljem u motoru.Dva puta sam u ovom mjesecu mijenjao ulje i filtere,ali nakon predjenih 20tak km osjetim da mi trza auto u voznji i povremeno mi se pali lampica od ulja,a kad provjerim nivo ulja u motoru ono je par cm iznad maximuma.Ulje mi je definitivno razrijedjeno sa gorivom.Dali mi Vi mozete reci koji je njegov problem i kako ga rijesiti?Da napomenem samo da su mi radili dihtung glave motora,a nakon toga mi se pojavio ovaj problem. Unaprijed Vam zahvaljujem

ODGOVOR:

Problem može biti u istrošenim karikama i cilindrima.Potrebno je ponovno skidanje glave i mjerenje istrošenja. Tražite majstora koji je stručan u tom poslu i koji Vam može dati garanciju. 

 

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,4 - TRESE SE

Datum objave: 17.03.2015 21:11:27
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Renault Clio 1.4, 55kw, 2000. godište. Kada upalim motor i stojim u leru auto se nenormalno trese. U vožnji nema problema, ne gubi na gasu, ali čak i kada motor dođe na radnu temperaturu i stanem negdje na semaforu osjete se jake vibracije. Ljubazno Vas molim da me savjetujete o mogućim kvarovima. Hvala i lijepi pozdrav! Ivančica

ODGOVOR:

Mogući kvarovi su: kuplung set,vodilica potisnoga ležaja,komanda pedale spojke,desna poluosovina i desni homozglobovi, ostali netipični kvarovi. Najbolje bi bilo da dođete k nama u servis, da defektiramo kvar i predložimo rješenje.

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO TICO

Datum objave: 16.03.2015 21:34:37
Slika
PITANJE:

Poštovani Imam Daewoo tico,1998g. problem je da svako jutro kad ga upalim na auspuh baci plavkasti dim koji smrdi po izgorenom ulju i nakon toga je sve super i cijeli dan bez obzira koliko ga puta palim i vozim sve je normalno i onda kad ostane preko noći u garaži ujutro opet isto to napravi. Inače je sve ostalo uredu (potrošnja ulja,benzina,snaga motora i sl.) Unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Ako Vas navedena pojava smeta, pozabavite se glavom motora. Dio ulja može kroz odušak od ulja ulaziti u komoru za izgaranje, dio ulja ulja može kroz vodilice ventila ulaziti u komoru za izgaranje i tako stvarati navedenu pojavu. Isto tako ulja može ulaziti i kroz razvodnik paljenja. Sve se može dovesti u ispravno stanje, samo za to treba nešto vremena i novaca. Mi takve poslove radimo uz jednogodišnju garanciju.

na vrh Povratak na vrh