Danas je: 29.01.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

DAEWOO LANOS 1,3 i. - PUT DO RJEŠENJA PROBLEMA ?

Datum objave: 28.01.2015 12:46:07
Slika
PITANJE:

Zahvaljujem vam na prilici kojom mogu uštedjeti koji bespotrebni kilometar vožnje ili hodanja, te pravim i pravovremenim stručnim savjetom vjerujem i koju kunu. Posjedujem Daewoo Lanos 1300ccm iz 1999g.sa 190000km. Molim vaš savjet i redosljed radnji za put do rješenja problema. Pali se žuta lampica upozorenja koja pretpostavljam upućuje na kontrolu rada motora-izgaranja(u ikonici na kontr.tabli skroz lijevo piše CHECK). Motor se ne gasi, ali nemirno radi dok se ne zagrije (tada i normalno vuče). Lampica se upali tek na pola radne temp.i više se ne gasi. Pokušao sam cca5km voziti na višljim okretajima, ne bih li ev.propuhao čađ, jer uglavnom vozim po gradu, no bez učinka. Simptomi su već bili slični kada je bilo potrebno promijeniti svijećice i visokonap.kablove, samo što su tada rad motora i snaga bili nestabilni bez obzira na radnu temp. Lambda sonda i katalizator do sada nisu mijenjani.Ako nije problem rado bih znao njihovu cijenu. Centralna brava(malo je bolje nakon špricanja sa WD40)ne djeluje dobro na sva vrata kada je kišno vrijeme. Zahvaljujem vam na odgovoru i želim vam poslovni uspjeh u 2015. Bojan

ODGOVOR:

Postoje četiri osnovna uzroka zbog kojih se može paliti kontrolna lampica motora a to su : mehaničko stanje motora, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav za upravljanje motorom . kada se radi dijagnostika onda se uvijek započinje ispitivanje od mehaničkog sustava motora i tako dalje kako sam naveo . Navesti ću i moguće neispravnosti po logičnom redoslijedu ; faza motora, kompresija, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, MAP senzor, VAF senzor, IAT senzor, TPS senzor, lambda sonda, svjećice, kablovi, bobina, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. 16V - NEMA PRAVOG MAJSTORA ?

Datum objave: 26.01.2015 09:10:08
Slika
PITANJE:

Pozdrav,posjedujem clio III 1.2 16v iz 2009god.Problem je u tome sto automobil na leru normalno radi a u vožnji proizvodi neki zvuk kao da radi na 3 cilindra.Dosta se kuzim u aute posto se bavim sa uvozom ali ocigledno u Zadru pravog majstora nigdje.Prvi put spoje automobil na kompj.te im izbaci gresku nekog strucnog naziva i oni to pobrisu tako da sad nitko ne zna sto je u pitanju.Promjenjena je bobina i kablovi,svjecice,protocnik zraka,dizne su ociscenje, i na kraju opet isto.Posto se bavim sa uvozom imao sam par komada clia i twinga sa ovim motorom ali nikad ovakav zvuk se nije pojavljivao.Sad mi je zadnje receno da mogu probati napraviti remap na centrali u sto ja sumnjam da ce valjati.Zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

U ovom slučaju Vam nitko na daljinu na može dati precizan i točan odgovor . Međutim neposrednim uvidom na vozilu i pojedinačnim ispitivanjem pojedinih dijelova i sklopova može se točno defektirati kvar i navesti cijena popravka. Dijagnostika treba obuhvatiti slijedeća ispitivanja : mehanički sustav motora, sustav dobave goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav za upravljanje motorom . Za ovakvu dijagnostiku nije dovoljan dijagnostički kompjutor .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. - ULJE U RASHLADNOM SUSTAVU ?

Datum objave: 26.01.2015 08:47:24
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meiču, radi se o renault twingu 1.2 97 god obični, prije par dana na njemu mi se desi slijedece: na jednoj kracoj relaciji voznje skuzio sam da mi grijanje prestalo radit, pomislio sam da se radi o grešci malog kilera ili o dovodno-odvodnim crijevima s njega i tako stanem ugasim auto i pogledam kad vidim da mi iz ekspanziske posude slini rijetka emulzija ulja i vode, pogledam mjerač ulja i vidim da mi fali pola ulja cca 2L, kako sam bio blizu kuce tako sam se odvezao(nije ostao bez ulja). sutradan pitam jednog majstora i kaze mi da je otišao dihtung glave kako sam i sam mislio. kupim novi dihtung (170 kn) dam izbrusit glavu sastavi to majstor (zategnuo glavu na 5.5-6kg) kupio sredstvo za ispiranje sistema, ispro sistem kupio kvalitetnije ulje (5w-40),novi antifriz sve to nalio i motor radi fino i sve ali nakon svega toga on meni radi isto! Dali je moguce da na nekom drugom mjestu propušta ulje u vodu? s obzirom da mi se motor nikad nije pregrijavao niti ga opcenito vozim u velikim obrtajima, više penzionerski. kod mene je oko 8 god, molim vas savijet!

ODGOVOR:

Moguće je da niste dobro isprali rashladni sustav . Nakada je potrebno i nekoliko puta isprati sustav. Ostale moguće neispravnosti su : puknuće gleve motora, brtva glave, neravan blok motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,6 D - PROBLEM JE PALJENJE ?

Datum objave: 22.01.2015 14:19:07
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Imam Opela Kadetta E 1.6D iz 1988godine. Problem je paljenje na hladno,nakon duljeg stajanja,kritične temperature su ispod nule,zna upalit i na -5,ali ako dulje stoji na konstantno hladnom kritična temperatura za paljenje može biti i -2,nažalost nemam garažu. Bio sam kod mehaničara akumulator dobar,prije nego oslabi uspije izdržat verglanje čak više od 10puta po 5-10sekundi. Grijači navodno dobri,anlaser po zvuku vergla živahno,mehaničari ne sumljaju na njegovu ispravnost,mada zvuk povremeno nije baš posve čist. Probali smo ga palit na guranac kad nije htio upalit i zanimljivo da nije bilo znakova života,mada zbog snjega na cesti nismo ga gurali brzo,možda nekih 4-5km/h na sat u drugoj pa je možda do toga. Mjerenje kompresije 1cilindar-27.5,2cilindar-29,3cilindar-27,četvrti cilindar-23.Zamijenili filter goriva,pregledali crijeva,podešavali kut paljenja na pumpi,probali sa predpaljenjem,kasnim paljenjem,međutim ustanovljenjo da najbolje pali kako je dosada bilo podešeno. Kod paljenja auto baca bijeli dim i ako je hladno trokira jedno pola minute,a onda radi super,tiho bez da dimi.Ne troši puno ulja i sve drugo se čini ok na autu. Uglavnom ukratko mehaničar veli da kompresija nije dobra jer četvrti cilindar puno odstupa od drugih,a sumljaju i da dio problema leži u bosch pumpi pošto su primjetili rukom da malo slini,međutim ispod auta ja nisam primjetio tragove goriva pa to ako i postoji vrlo je neznatno.Međutim kad sam ga pitao da li bi bolje palio da repariram Bosch pumpu rekao je da je to upitno.Znači rješavanje problema po mehaničaru bilo bi otvaranje motora i generalka,brtvljenje Bosch pumpe,a onda možda i dizne. Međutim ovaj model motora imao je prije i moj otac koji je napravio generalku i opet imao problem paljenja na temp. ispod -8,uz to čitao sam na internetu da je kod tog modela motora normalno da teško pali na nižim temperaturama i govore da je to najgori opelov motor kojeg je najbolje zamijenit.Pitanje je da li bi se stvar mogla makar malo poboljšat nekakvim jačim grijačima,reparacijom anlasera ili nekako da se nekopa po motoru,a da pali na makar nekih -10?I zanima me vaše mišljenje o svemu tome? Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Nije točno da ovi motori teže pale . Točan uzrok se može znati nakon testiranja i dijagnostike motora. Moguće neispravnostisu : prisutnost zraka u gorivu, akumulator, elektropokretač, grijači, dize, regulator količine goriva, faza motora, predpaljenje, visokotlačna pumpa i na kraju niski tlakovi kompresije. Ispitivanje se radi na način da se počnu ispitivati najjednostavniji i najjeftiniji faktori utjecaja i tako sve prema najsloženijim sklopovima .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 CDI - MOTOR BUČNIJI KADA SE ZAGRIJE ?

Datum objave: 22.01.2015 12:31:38
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Mercedes W211 E220 CDI. 2003., 230000 km. Molim vas da mi objasnite razlog zašto je motor bučniji kad se zagrije. Kad upalim auto u jutro i krećem na posao, zvuk motora je naravno dizelski, ali lijepo prigušen (znam da je dizelski motor bučniji kad je hladan, ali u tom auto to je nezamjetno). Naime, znači kad je još hladan i kod ravnomjerne vožnje i kod ubrzanja zvuk je lijepo prigušen. Ali kad se temperatura vode približi 70C, zvuk motora je kod ravnomjerne vožnje (npr. konstantna vožnja 70kmh u 4.toj brzini, 2000 okr/min) tih, skoro nečujan, ali ako pritisnem papučicu gasa, znači ubrzanje motor postaje skoro duplo bučniji nego kad je hladan kod ubrzanja. Kad je hladan na ubrzanju čuje se samo prigušeno (nenametljivo), ali kod ubrzanja kad je na radnoj temp, zvuk je oštar i iritira, nekako metalan. Evo nakon iscrpnog objašnjenja :), nadam se da sam dobro objasnio problem. Razgovarao sam sa nekoliko mehaničara o tom problemu, ali očito ne znaju u čemu je problem. Zato eto, obratio sam se Vama. Inače, motor super vuče, ne dimi, troši ulje u granicama normale, nigdje ne ulji, sve je potpuno suho. Da li je moguće da je lanac problem ili što? LP Saša

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu kao moguće neispravnosti mogu navesti ; niski tlak ulja u glavi motora zbog čega se mogu čuti hidropodizači ventila, dize, prevelika količina predubrizgavanja i pojava detonirajućeg izgaranje u cilindrima, greška u predpaljenju , regulacija predpaljenja , ispravnost senzora radilice i senzora bregaste osovine, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,9 SDI - ZRAK U FILTERU GORIVA ?

Datum objave: 13.01.2015 10:15:00
Slika
PITANJE:

Poštovani, zanima me postupak prozračivanja sistema kod zamjene filtera goriva = Škoda Fabia SDI 1.9

ODGOVOR:

Novi filter goriva se napuni gorivom , montira se na vozilo , spoji se cijev dovoda goriva iz rezervoara, ručnom pumpicom se dodatno izvuče zrak iz filtera, tada se spoje i ostale cijevi na filter goriva, otpuste se visokotlačne cijevi na dizama , starta se motor , prilikom startanja na visokotlačne cijevi izlaze mjehurići zraka, kada mjehurići prestanu izlaziti visokotlačne cijevi            ( holenderi ) se ponovo fiksiraju , nakon toga se starta motor i motor upali .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 i. 16V - LOŠE RADI NA BENZIN I NA PLIN ?

Datum objave: 13.01.2015 09:43:30
Slika
PITANJE:

Opel vectra 1.6 16v Poštovanje Vlasnik sam opel vectra b 1996. godine, benzinca (74 kw). Vectra ima ugraden plin. Prije nekih mjesec dana počeo sam imati probelem sa plinom počeo bi mi trokirat i jako sporo bi isao, isao sam do mehanicara za plin, ali nije se proslavio. Nakon toga izgasio mi se skorz na plin i od tada me je počeo zezati i na gorivo, ima čudan zvuk večinu vremena pogotovo kad postigne radnu temperaturu, trokira izgubi snagu, zvuči ko da radi na 3 a ne na 4 cilindra. Promjenio sam svjećice, kablove za njih, ali opet nista, majstor za dizne rekao je da nije do njih. Dijagnostika izbaciva problem kod AGR ventila al nije ni do njega jer je to i godinu dana prije pokazivo ko problem. Pa mozete li mi reci dali ste imali ikakvih iskustva sa ovakvim problemom? Hvala i lp

ODGOVOR:

Točan uzrok zbog kojega motor nema potrebnu snagu i ubrzanje može se točno otkriti nakon stručnog pregleda Vašega vozila. Postoje četiri osnovna moguća uzroka a to su : mehanički sustav motora, sustav za dobavu goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, upravljački sustav motora. Moguće neispravnosti su ; propuštanje na ventilima, propuštanje ktoz cilindre, propuštanje na usisnom kolektoru, faza motora, regulator tlaka goriva, filteri, niski tlak goriva, injektori, pojedini senzori motora, loša iskra na svjećicama, bobina, ulazni napon na bobinu, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 1,0 S - VELIKA POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 12.01.2015 11:07:01
Slika
PITANJE:

Postovani Meicu, kupila sam prije mjesec dana pezo 106, 92 godiste, 950 kubika 32 KW, molim Vas za savjet kako da provjerim da li mi je ispravna kazaljka za pokazivanje goriva jer mi je potrosnja ogromna tj 70 eur benzina ako ne i vise sam potrosila za predjenih 300 km po kazaljci stalno mu dosipam po malo goriva. Svi mi govore da on treba da trosi po 4 ili 5 litara a meni puno vise nikad ga ne vozim pod sauhom da bi mi to vuklo gorivo. u cemu bi mogao biti problem? i molim Vas za Vase strucno misljenje o ovom autu? Unaprijed Vamm se zahvaljujem. Srdacan pozdrav!

ODGOVOR:

Najbolji način da izmjerite potrošnju goriva je slijedeći : napunite pun rezervoar goriva, stavite dnevni prikaz prevaljenih kilometara na nulu ( ili zapišite ukupnu kilometražu ) , nakon toga vozite nekoliko dana , tada opet napunite rezervoar do vrha, očitajte i zapišite koliko ste kilometara prošli od zadnjeg punjenja rezervoara , tada izračunajte potrošnju goriva  100 x litre goriva : pređenim kilometrima = potrošnja goriva na 10 km . Ako tada vidite da je potrošnja preveika obavite pregled vozila u servisu jer su moguće neke neispravnosti . Mogući uzroci su : mehaničko stanje motora, sustav dobave goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 1,8 T - U VEZI TURBINE ?

Datum objave: 11.01.2015 13:42:07
Slika
PITANJE:

bog svako dobro gospodine meic imam jedno pitanje vozim audi 1.8t b7 model 2005 god. presao 70.oookm jedno pitanje uvezi turbine kada se ona cisti ili reparira na koliko kilometara imali neka granica i sta se ubiti na njoj radi ili se nesto mora podmazivati,u stvari kad se treba ici na pregled turbine da se nesto nedesi nepredvidjeno pozz.

ODGOVOR:

Turbinu ne treba nikada dirati dok ona uredno radi . Kada se pojave kvarovi na turbini a to su : potrošnja ulja kroz turbinu, niski tlak punjenja, pojačani zvuk turbine zbog istrošenih ležajeva , tek tada se radi servis ili popravak turbine. Za turbinu je najbitnije da koristite kvaliteno ulje i da redovito mijenjate ulje i filtere. Turbina se inače podmazuje uljem iz motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 - PRAZNI MI BATERIJU KADA JE UGAŠEN ?

Datum objave: 09.01.2015 15:39:11
Slika
PITANJE:

poštovani imam jedan problem imam A6 audi imam problem crpi mi bateriju kad je ugasen za samo par sati isprazni je potpuno.ali ne uvijek nekad zna par dana biti puna onda upalim auto vozim ga ,ugasim i kad dođem sutra dan akumulator bude prazan .Pa vas molim da mi kazete sta bih moglo biti .danas sam ga ostavio sat vremena da radi i nije punio bateriju .Bateriju sam novu prtomijenijo .Predhodno sam promijenio jos jednu baeriju i isto je bilo sumnjam na neki relej ili dinamu da crpe struju za samo pet sati bude prazna baterija.poštovani unaprijed hvala..

ODGOVOR:

Najprije morate izmjeriti napon punjenja akumulatora . Napon punjenja mora biti u granicama od 13,8 V do 14,8 V . Ako to nije tako onda treba sumnjati u regulator napona , alternator, električnu instalaciju . Po potrebi treba napraviti servis alternatora. Drugi slučaj je kada je napon punjenja dobar . Tada nije uzrok ništa od prije navednog . Uzrok je neispravnost nekoga od brojnih potrošača na vozilu koji u stanju mirovanja vozila izvlači struju iz akumulatora. Ovaj problem se rješava tako da se upotrebom ampermetra ili drugih ispitnih uređaja,  isključivanjem pojedinih potrošača otkrije koji je potrošač neispravan . Nakon toga se radi popravak ili zamjenja neispravnog potrošača . 

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,9 JTD - PROBLEM S KOMPRESIJOM ?

Datum objave: 08.01.2015 10:56:11
Slika
PITANJE:

Imam pitanje za Fiat Stilo 1.9 JTd 80 Ks 2002. godište. Ispočetka se turbina jednostavno nije palila što mi je i računalo pokazivalo, zamijenjen je ventil na motoru, međutim nije stavljen BOSCHOV, pa se problem nastavio, poništena je greška putem računala i očišćena turbina i nakon toga sve radi uredno, ali se istovremeno pojavljuje problem s kompresijom. Naime, izmjereno je 19, a u pravilu ne bi smijela biti ispod 25 ako sam dobro upućen. Motor ne pušta ulje niti ga troši više nego što bi trebao, primjetio sam da se ponekad osjeti miris nafte kod motora s lijeve strane. Prema nekim savjetima trebalo bi mijenjati karike, pogledati kakvi su klipovi...e sad zanima me koliko je velik takav zahvat na vozilu i da li je uopće isplativo raditi tako nešto s obzirom na starost vozila. Usput na vozilu je 290 000 km i nije bilo nikakvih problema, vozilo je uredno servisirano u ovlaštenim servisima. Hvala na odgovoru!

ODGOVOR:

Ako vozilo uredno pali , ako je potrošnja ulja i goriva u granicama normale , ako motor ima potrebnu snagu, onda nemojte raditi nišna na motoru . Curenja goriva treba otkloniti . U vezi kompresije pomogao bi Ceramic Power Liquid o kojemu možete nešto pročitati na mojoj stranici . Zahvat u motor je uvijek vrlo zahtijevan i vrlo skup . Kada se rade takvi poslovi onda nema improvizacija nego se mora sve napraviti po pravilima struke . Najvjerovatnije bi se morala raditi kompletna reparatura motora s obradom cilindara i ugradnjom novih klipova jer sa zamijenom klipnih prstenova ne bi postigli rezultat .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - PROBLEM S GRIJANJEM KABINE ?

Datum objave: 04.01.2015 18:07:32
Slika
PITANJE:

Poštovani pitao bih vas za savjet, imam problem sa grijanjem kabine na Passatu 1.9 tdi 85kv 115ks Pumpa dize. Promjenjen termostat orginal stavljen drugi, mjenjat indikator temperature ali je stavljen zamjenski, i pri skidanju puknulo je kučište koje je promjenuto sa drugog motora, da bi se nakon mjenjanja tog kučišta pojavilo ulje u posudi od hlađena,mislim na posudu gdje je antrifiz, a prije tog mjenjanja nije bilo ni kapi ulja u posudi,pitao sam majstora da nije kojim slučajem ispustio antrifiz dok je mjenjo kućište u neku masnu posudu, rekao je da nije, pa mi je drugi majstor rastavljo da vidi dali ulji hladnjak ne pušta možda i utvrdio da ne i onda je ispustio sav antrifriz van i bacio i ispro sistem koliko je mogao i stavio novi na kojem se nakon par dan pojavila mala količina ulja možda par kapi, ali je stvar u tome što ja nemam grijanje nego dok postigne podpunu temperaturu od 90 stupnjeva počme malo grijat,majstori sumljaju da nije glava propustila ili brtva glave jer nema pritiska u sistemu, Mali hladnjak protočan i vruća obadva crijeva.i ulazno i izlazno, pa bih vas zamolio ako mi možete pomoć i savjetovat što da radim i u čeme vi mislite da je kvar.

ODGOVOR:

U ovom slučaju terba najprije obaviti kontrolu pojedinih dijelova rashladnog sustava . Kod toga je bitno utvrditi kako radi termostat i da li motor ima radnu temperaturu oko 90°C . Ako je to u redu može se dalje raditi dijagnostika sustava grijanja. Moguće neispravnosti su ; začepljenje radijatora grijača, pumpa za vodu, zrak u rashladnom sustavu, filter kabine, zaklopke za usmjeravanje zraka na grijač, aktuatori koji otvaraju zaklopke grijača, komande grijača, električna instalacija, BSI kompjutor komforne elektronike .

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 2,4 i. ABARTH - KAKO RIJEŠITI TAJ KVAR ?

Datum objave: 04.01.2015 17:58:27
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Imam Stila Abartha 2.4 20V, problem koji se javlja je taj što se gasi i ne prihvaća gas kada se stavi u prvu brzinu nakon što se motor zagrije, u leru ide u blokade i u rikverc može normalno ali u prvu kada je vruć nikako, počne "štucat" i ugasi se, spajan je na dijagnostiku i baca grešku da su svih 5 injektora otišli? (ne vjerujem da su svi odjednom) Stavljen drugi senzor bregaste, položaja radilice, temperature, novo gorivo, nemam više ideje što bi moglo biti i kako rješiti taj kvar, jedino mi preostaje fiatovu dijagnostiku i svaku komponentu ispitat i provjerit, nadam se da imate kakav savjet :) lp Dino

ODGOVOR:

Ovo zadnje ste dobro rekli da treba ispitai sve komponente sustava . Na taj način se može defektirati neispravnost . Ispitati treba : mehaničko stanje motora, fazu motora, kompresiju, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru, tlak goriva, filter goriva, rezervoar, regulator talaka goriva, injektore, sve senzore motora, lambda sondu, mjerač mase zraka, iskru na svjećicama, bobinu, kablove, električnu instalaciju motora, ECU centralu motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 i. 16V - POVREMENO LUPKANJE ?

Datum objave: 31.12.2014 11:34:21
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meiću, vlasnik sam Ford Focusa 1.4 duratec iz 2006.g. Auto ima 80000 km. prije otprilike 10000 km počelo se čuti lupkanje u motoru. Lupkanja ponekad nema, nije uvijek istog intenziteta i nije važno da li je motor hladan ili topao. Nakon pregleda u ovlaštenom servisu rekli su mi da je na dva ventila zazor veći od dopuštenog te da je potrebno staviti deblje pločice ispod podizača.Isto tako su mi rekli da njihovu točnu debljinu mogu ustanoviti nakon skidanja glave motora. Nakon toga se dijelovi naručuju iz Njemačke. Popravak bi moglo potrajati 7-10 dana što je za mene neprihvatljivo. Drugi je mehaničar izmjerio zazore ventila te je ustanovio da su odstupanja minimalna( u granicama normale). On sumnja da je došlo do začepljenja kanala i predlaže ulijevanje aditiva za čišćenje motora i izmjenu ulja. Molim Vas Vaše mišljenje o tome kako si ne bih stvarao nepotrebne troškove. Nadam se da ćete pronaći vremena da mi odgovorite i unaprijed vam zahvaljujem. Želim Vam sve najbolje u 2015. godini. Tihomir Štefulj

ODGOVOR:

Za zamijeniti podizač ili podizače ventila nije potrebno skidati glavu motora nego samo bregastu osovinu . Ako je odstupanje od propisane zračnosti minimalno , tada ne treba ništa poduzimeti . Osnovni zadatak servisa je da nakon pregleda Vašega vozila točno defektira uzrok lupanja, da predloži rješenje i da uz Vašu suglasnost otkloni spomenuto lupanje . Pojedina rješenja Vaših automehaničara ne bih komentirao jer nisam imao mogućnost pregledati Vaše vozilo .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - PUNO BIJELOG DIMA ?

Datum objave: 29.12.2014 08:46:54
Slika
PITANJE:

Postovani, vozim golf 4 1.9 tdi. Kod prvog paljenja kad je motor hladan pojavi se poveca kolicina bijelog dima. Jakog je mirisa i ne prestaje dimiti ni dok se vozim. Kad se temperatura popne iznad 70 stupnjeva onda prestane. Nema nikakvih poteskoca kod rada motora. Vozio lokalnom mehanicaru i nista nije otkrio. To mi se desilo prvi put prije tjedan dana dok sam stojao na semaforu (bio hladan motor) zadimio se toliko da nisam vidio aute oko sebe. Dignem haubu i vidim da fali antifriza provjeravao par dana prije, uspem do max. Prestao dimit sve dok se ne ohladi. Svaki dan gledam antif. nefali nista, dobro radi, majstor nezna sta mu je, pa da pitam strucnu osobu. Ako (mozda) znate sto bi moglo biti dolazim kod vas! Hvala

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogući uzrok je ulazak rashladne tekućine ( antifriz )  u cilindar . Spomenuta tekućina se u cilindru na visokoj temperaturi pretvara u paru koja u vidu bijelog dima izlazi kroz auspuh. Ovo stanje treba što prije rješavati kako ne bi došlo do većeg i skupljeg oštećenja u motoru. Javite se telefonom , najprije ćemo točno defektirati kvar a nakon toga predložiti kvalitetno rješenje .  .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,9 TDI - PALI SE LAMPICA GRIJAČA ?

Datum objave: 27.12.2014 14:23:36
Slika
PITANJE:

Pitanje Poštovani, kao prvo da Vas pohvalim Vas i Vašu stručnost i znanje i iskustvo pretočeno u savjetovanje kojemu najviše vjerujem! Naime javljam se u vezi vozila Audi B4 19TDI 1995.godina.Problem je u tom što mi je od prošlog tjedna,kada upalim auto nakon pola minute mi počne se paliti i gasiti lampica od grijača.Danas mi se je upalila u vožnji nakon nekih 10-15 minuta i palila i gasila se nekih pola minute i lampica se ugasila.Motor normalno pali i vuče ne osjetim nikakvu promjenu na motoru.Hvala na odgovoru. Prijateljski pozdrav,Goran

ODGOVOR:

Kontrolna lampica grijača se može paiti zbog više razloga a to su : neispravnost grijača, neispravnost upravljačkog modula grijača, neispravnost senzora položaja pedale kočnice, neispravnost pojedininih senzora motora, mjerač mase zraka, EGR ventil, regulator količine goriva, električna instalacija motora, visokotlačna piumpa. Kada se ispitaju svi dijelovi koje sam naveo, može se otkriti kvar .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - PALI SE LAMPICA GRIJAČA ?

Datum objave: 23.12.2014 10:16:47
Slika
PITANJE:

Postovanje, imam dva pitanja. Pitanja se odnose za Renault Clio 2 2003 godiste, 1.5 dCi, 48kW, 65 konjskih snaga. 1 PITANJE: Pri brzini od 80km/h pali mi se signalna lampica ABS. Ne desava se pri brzini ispod 80km/h. Kada ugasim auto i ponovo upalim, lampica se ugasi dok ponovo ne dostignem brzinu od 80km/h. Neki su mi rekli da je zaprljan senzor ABS. Isto kada kocim cesto se desi vibracija kocnice, bas osjetim po nogom da papucica zavibrira, malo jace vibracije. Istovremeno se cuje kao blago "krcanje" sa desne kocnice. Problem se desava se prilikom blazeg pritiska kocnice. Prilikom naglog stiska normalno koci. 2 PITANJE: Od skora mi se pocela palit i signalna lampica grijaca. Ispocetka je to bilo na par sekundi. Desavalo se da se upali jednom sedmicno. Sada vec prilikom svake voznje se upali. Nekad se desi da se upali pri samom startu auta pa gori neko vrijeme, ugasi se pa se ponovo upali. Nekada nakon nekoliko predjenih kilometara se upali, gori neko vrijeme pa se ugasi Hvala najljepsa

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su : senzor ABS-a na kotaču s kojega čujete vibracije, konektor senzora, električna instalacija, ležaj kotača, hidroagregat ABS-a . Kontrolna lampica grijača se pali kada na sustvau motora postoji bilo koja greška . Najčešće neispravnosti su ; pojedini senzori motora, grijači, EGR ventil, mjerač mase zraka, regulator tlaka goriva, dize, električna instalacija. U svakom slučaju najprije treba raditi dijagnostiku, točno defektirati kvar/kvarove i nakon toga opbaviti potreban popravak .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. 16V - IMAM DVA PROBLEMA ?

Datum objave: 20.12.2014 13:47:37
Slika
PITANJE:

postovanje...imam renault clio 1.2 16v 2003 god...imam dva problema...prvi je da vidim na cepu kad otvorim motor da je bijela masa gore a kada dole izvucem mjericu ulja sve je ok dole....ne vidi se bijela masa...pa se bojim dali je pomjesao vodu i ulje...ulje mi ne gubi i vodu ne gubi??drugi problem je da mi se zna nekad upalit lampica neka na sredini onako kao grijac u kockici...te jedna desno dole u cosku kao nacrtan motor...obje skroz gore a ova prva kada se upali neda mi da vozim brze od 40km na sat...i onda se odjednom ta prva ugasi i sve ok i opet mogu vozit normalno...i malo malo mi se upali i ugasi...recite nesta sta bi moglo biti?

ODGOVOR:

Ukoliko nema pojave da nestaje rashladna tekućina i ako motorno ulje ima normalnu boju onda nema nikavog mehaničkog kvara na motoru . Bijela masa nastaje zbog kondenzata koji se stvara u motoru zbog higroskopnosti ulja i zbog kratkih relacije u kojima motor ne može postići radnu temperaturu . Odgovor na Vaše drugo pitanje je da postoji neispravnost na : sustavu za dobavu goriva, na sustavu za stvaranje iskre na svjećicama, na sustavu za upravljenje motorom . Prvi korak je dijagnostika i točna defektaža kvara a nakon toga potreban popravak . Ispitati treba slijedeće ; sve senzore motora, mjerač mase zraka, lambda sondu, tlak goriva, injektore, kablove, svjećice, bobinu, električnu instalaciju motora .

na vrh Povratak na vrh

KIA CEED 1,6 CRDI - TEŽE PALI HLADAN ?

Datum objave: 19.12.2014 10:29:46
Slika
PITANJE:

Poštovani Imam kiu ceed 1,6 crdi 85kw,2007g problem se dešava kad ujutro se pali auto duže vergla cca 5-10sec ali upali da nakon toga pali normalnije,novi je akumulator stavljen i uredno je servisiran,neki su mi rekli da možda nije do dizne da ne stvara dobru maglicu kod paljenja ali mislim da onda i poslije bi zezao čak su mi neki predložili da stavim u tank dvotaktol mineralni da podmaže dizne?

ODGOVOR:

U rezervoar nije potrebno ništa stavljati , to je nepotrebno . Mogući uzroci otežanog paljenja su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, prisutnost zraka u gorivu, kontrolni modul grijača, senzor tlaka goriva na Rail-u, regulator količine goriva, regulator tlaka goriva, dize, EGR ventil, visokotlačna pumpa, veliki pad napona prilikom startanja motora, mehaničko stanje motora , senzor radilice, filter goriva, akumulator, elektropokretač .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,9 TDI - NE PRIMA GAS ?

Datum objave: 17.12.2014 15:41:18
Slika
PITANJE:

Imam audia 80 B4 karavan 1994god 66kw TDI Problem nece primi gas ni u ravnici ni u brdu ,odjednom povuce kao lud i opet se to sve ponavlja,hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : filter goriva, nečist rezervoar, zrak u sustavu goriva, regulator količine goriva, dize, visokotlčana pumpa, mehaničko stanje motora, EGR ventil, mjerač mase zraka, začepljenje na usinim kanalima , niski tlak zraka , sustav za regulaciju turbine, turbina.

na vrh Povratak na vrh