Danas je: 20.08.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 307 1,6 i. 16V - ZAŠTO PREGARA OSIGURAČ ?

Datum objave: 16.08.2014 19:51:38
Slika
PITANJE:

Pozz unaprijed pohvala jako pomazete ljudima i to besplatno stvarno pohvano! Uglavnom imam ovakav problem imam Peugeot 307 1.6 16v XS iz 2002 automobil ima 200000 km sve je ok osim servo pumpe uglavnom da skratim pregara mi osigurac servo pumpe :/ ulja ima nigdje nema kratkih spojeva (vozio kod elektricara vise puta) desi se katkad 1 u 2 mj kad smotam do kraja i tako drzim malo duze!

ODGOVOR:

Ako je osigurač odgovarajuće amperaže i ako taj osigurač pregara onda je uzrok elektromotor pumpe servo volana. Taj elektromotor vuče veliku struju i zato izgara osigurač. Trebalo bi izmjeriti koliko ampera vuče motor i tada po potrebi isti servisirati ili zamijeniti . Uglavnom nemojte ništa na pamet mijenjati , najptrije treba obaviti ispitivanje.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 2,0 HDI - MOTOR PREKIDA I GASI SE ?

Datum objave: 13.08.2014 18:32:58
Slika
PITANJE:

Postovani!Imam 407 peugeot 2.0.hdi.U zadnje vrijeme auto mi cuka i gasi se u voznji.Promijenio sam filter goriva, no nista.Vozim se po 50-60 km i ok. Nekada i vise, pa ono opet.Skinio sam cep na rezervoaru misleci da je potlak no nista.Spoijo je majstor na dijagnostiku i nista ne pokazuje.Jednostavno cuka u voznji i onda se naknadno ugasi, onda dignem haubu napumpam i tjeraj dalje.Posto sam na godisnjem odmoru molim vas da mi date nekakve smjernice, jer najvise se bojim da pri povratku doma mi se ne ugasi negdje u tunelu!Pozdrav!

ODGOVOR:

Ako nakon pumpanja goriva motor normalno upali i vozi, onda je uzrok zrak u sustavu goriva. Kritična mjesta na kojim može ulaziti zrak su : kućište fitera goriva, svi priključci za dovod goriva, svi priključci za povrat goriva, priključci na dizama za povrat goriva.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA PREMACY 2,0 DITD - SLABO UBRZANJE ?

Datum objave: 07.08.2014 16:24:11
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam par pitanja za mazdu premacy 2.0 ditd 74 kw 2002 god. Primjetio sam par kapljica na tepihu kod suvozača ispod pretinca...Što bi to moglo biti, odnosno od kuda curi ? (kad sam se zavukao vidio sam da tu ima svega - neka kutija, crijeva... Onda kada vozim uzbrdo malo duže, primjećujem kako temperatura raste, skoro do vrha - crticu ispod H, ali se ne pali lampica..čim dođem na ravninu spušta se na polovicu (jeli to normalno ?) I još jedno pitanje: čini mi se kao da je auto malo trom, pogotovo u drugoj brzini...recimo dosta teško prelazi 3000 obrtaja, mora ga se baš jako stisnuti i čekati...teško je dobiti potrebno ubrzanje recimo kad ga spustim u nižu da bi pretekao npr. kamion (jeli to normalno za njega, jer uspoređujem ga sa sestrinim audijem 1.9 tdi koji za ovoga leti, a slična je kubikaža i konji)- može li u pitanju biti turbina ? - inače auto je potpuno ispravan, ne dimi, ne gubi ulje, i svi majstori su rekli je da je u odličnom stanju, neki mi kažu da ga možda treba malo propuhati ? ( inače, promijenio sam zupčasti, sve španere, i sve filtere) Unaprijed zahvaljujem na odgovorima i ispričavam se na broju pitanja. Srdačan pozdrav !

ODGOVOR:

Tekućina na tepihu može biti antifriz ili kondenzat iz klima uređaja. Temperatura uz brdo može rasti zbog slijedećih neispravnosti ; termostat, hladnjak, pumpa za vodu, nečistoća na kondenzatoru klime, pumpa za vodu, cijevi rashladnog sustava. Mogući uzroci zbog kojih motor nema dobro ubrzanje su ; začepljenje usisnih kanala, začepljenje auspuha, EGR ventil, regulator količine goriva, regulacioni ventil turbine, niski tlak turbine, mjerač mase zraka, dize, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora. U ovom slučaju treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora i ispitati : mehanički sustav motora, sustav za dobavu zraka, sustav za dobavu goriva.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. 16V - ZUJANJE PUMPE GORIVA ?

Datum objave: 05.08.2014 12:58:26
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, već par dana tražim nekoga tko će mi utvrditi i otkloniti problem na automobilu, ali očito su već svi u mislima na godišnjem ili stvarno ne znaju svoj posao, a ja sam već stvarno lud, pa si pomislim ako mi vi ne budete znali pomoći onda ne znam tko bude... Uglavnom, automobil je sljedeći: VW Polo 2005.g., 1.4 16V benzin, 74kW, 150000km. Prije par dana sam čuo zujanje kod zadnjeg desnog kotača, tj. između kotača i pumpe za gorivo. Svi su mi rekli da je pumpa već pri kraju pa zbog tuga jače zuji. I tako ja, vjerujući u njihovu profesionalnost i znanje, odvezem auto kod majstora i promijene mi pumpu, a kad li ono čuda opet zuji i s novom pumpom! :-( Došao sam kod drugog majstora i nisam mu rekao ništa za pumpu, a on kao iz topa opali da treba mijenjati pumpu jer je pri kraju, a pumpa nova stavljena dan ranije! Preklinjem za pomoć i uzdam se u vaše znanje!!! Ako treba dotjeram auto kod vas kad već ovdje nema sposobnih majstora za utvrditi i otkloniti kvar! Jedva iščekujem Vaš odgovor! Hvala Vam najljepša! Lijepi pozdrav!

ODGOVOR:

Uzrok pojačanog zvuka dobavne pumpe ne mora biti sama pumpa nego regulator tlaka goriva. Spomenuti regulator održava radni tlak goriva u sustavu . Na Vašem vozilu tlak goriva ( kada se upali kontakt ) treba biti 3 bara a kada se upali motor onda tlak goriva treba biti 2,5 bara . Ako je regulator tlaka neispravan onda tlak goriva može narasti i iznad 5 bara . To je veliko hidraulično opterećenje za pumpu i tada ista počne stvarti pojačene zvukove ( zujanje ) .

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA YARIS 1,0 VVTi. - ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 05.08.2014 11:29:35
Slika
PITANJE:

Nadam se da ćete mi moći pomoći s jednim problemom, bio bih jako zahvalan. O Naime, radi se o yarisu 1.0 vvti 2003. godište, 117 000 km. U zadnje vrijeme za hladnog starta neće upaliti iz prve, te sam uspio dosad identificirati 3 različita ishoda paljenja: 1. Okrenem ključ i verglam 2-3 sekunde, ali ostane ugašen 2. Okrenem ključ i verglam 2-3 sekunde, ali nekoliko trenutaka radi na minimumu minimuma okretaja, valjda 400 i onda se dignu okretaji i proradi normalno (muči se) 3. Upali normalno (ovo je rijetko) Kada bude po scenariju iz točke 1 iz drugog pokušaja upali. Kad je motor topao pali iz prve. Što se tiče općeg stanja, akumulator je nov, svjećice mijenjane 2012. u ovo doba otprilike, imaju 17 000 km, kablovi ne znam. Primijetio sam također da kad dam kontakt i pustim pumpu goriva da odradi svoje pa tek onda okrenem ključ, često bude po opisanom iz točki 2 i 3, puno češće nego iz točke 1. Na temelju navedenog, o kojoj od komponenti bi se tu moglo raditi: 1. Pumpa goriva (vraća se gorivo u rezervoar) 2. Senzor temperature rashladne tekućine (daje krivu temp.) 3. Kablovi (probijaju) 4. Nešto četvrto Evo molim lijepo ukoliko biste mi mogli pomoći, bio bih krajnje zahvalan. Srdačan pozdrav, Vedran

ODGOVOR:

U ovom slučaju postoje dva osnovna uzroka zbog kojih motor otežano pali a to su ; loša iskra na svjećicama ili mala količina goriva na injektorima. Ako je iskra na svjećicama dobra onda se ispituju pojedini dijelovi sustava elektronskog ubrizgavanja i to ; tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, vrijeme ubrizgavanja goriva, pojedini senzori motora koji utjeću na vrijeme ubrizgavanja ( senzor ECT , senzor MAP, senzor IAT, senzor TPS, senzor VAF, ventil EVAP , ECU centrala ) . Nakon pjedinačnog ispitivanja dolazi se do spoznaje što je neispravno . Ako je iskra na svjećicama loša ispituje se sustav za stvaranje iskre na svjećicama i to : svjećice, kablovi ( ako postoje ) , bobine, električna instalacija od bobina do ECU centrale, ECU centrala . Pretpostavljam da je mehaničko stanje motora dobro tako da njega kao uzrok nisam ni spominjao .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,6 i. - NE VALJA EKO TEST ?

Datum objave: 31.07.2014 11:50:56
Slika
PITANJE:

Pozdrav,imam pitanje u vezi Audija A3, 1998. 1.6 74kw. Radi se o tome da kod auta ne valja ekotest(sve je loše), te povremeno nemirno radi kad se vozi na kratke relacije pa se napravi kondenzat na čepu motora. Dijagnostika ne pokazuje nikakve kvarove,a kod vozila su promijenjene 4 lambda sonde,regulator protoka zraka,senzor radilice,indikator temperature motora,termostat,vakum cijevi,glavna usisna cijev te komplet za regulaciju ler gasa i gasa. Molim vas da mi odgovorite što bi moglo prouzrokovati navedene probleme.

ODGOVOR:

Nije svrha mijenjati pojedine dijelove bez da znate da li su isti ispravni ili neispravni . U većini slučajeva na taj način se ne može postići rezultat . Neposrednim uvidom na vozilu i stručnim ispitivanjem mogu se točno otkriti sve neispravnosti i nakon toga obaviti potreban popravak . Kada se to napravi motor će ispravno raditi , imati će potrebnu snagu a eko test će biti dobar . Ispitati treba slijedeće : mehanički sustav motora, sustav za dobavu goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, upravljački sustva motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 2,0 i. - NIJE GA MOGUĆE VOZITI ?

Datum objave: 29.07.2014 12:46:41
Slika
PITANJE:

Poštovanje gosp.Meić molim za stručno mišljenje.Imam Audi 80 2.0 b4 93g.Problem se javio u 5 mje auto je počeo trokirat i gubio snagu u vožnji ot tada promjenili smo nekoliko majstora koji su promjenili akumulator,sviječice,kablove,rotor i kapu, motorić ler gasa,sva vakum crijeva,membranu na fergazeru,provjerili kompresiju i pumpu goriva sve je u redu ali auto i dalje trokira sada jače nego prije i nije ga moguče voziti.Zanima me vaše mišljenje što provjerit jer nemamo više majstora koji bi znao pomoči nam.Unaprijed HVALA!

ODGOVOR:

Ostale moguće neispravnosti su ; nečist rezervoar, regulator tlaka goriva, injektori, loša iskra na svjećicama, elektronika razvodnika paljenja, kablovi, razvodna kapa, električna instalacija motora, Hall davač impulsa, zaklopka snage, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 SDI - TEŠKO SE ŠALTA ?

Datum objave: 29.07.2014 07:01:24
Slika
PITANJE:

Imam golfa četvorku sdi edition 92 god auto je prešao 180.000 km Teško ulazi u prvu brzinu,kod mehaničara smo pregledali getribu birač brina i sve polugice ispostavilo se da je sve u redu sve je podmazano poštelano i sastavljeno natrag,sada se kao lakše šalta ali nije to kako treba biti jer ponekad zapne sada kod prve druge i treće brzine.mehaničar smatra da je sve ispravno i da je uzrok lijevi nosač motora koji dozvoljava kretanje lijevo desno i samim tim u odnosu na nagib auta sprečava lako šaltanje.drugi kaže da treba izmjeniti set lamela.sve u svemu nezna se pravi uzrok teškog šaltanja pa vas molim za savjet i pomoć.

ODGOVOR:

Pravi uzrok i prijedlog rješenja se može dati nakon stručnog pregleda Vašega vozila . Osnovni zadatak svakog automehaničara kojega Vi posjetite je da nakon stručnog pregleda točno defektira sve neispravnosti i predloži rješenje . Ne može netko drugi za njega preuzeti odgovornost i reči mu što da radi . U ovom slučaju treba defektirati : mehanizam za šaltanje brzina, set spojke, istrošenja u samom mjenjaču .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. 16V - KAKO TOČNO DEFEKTIRATI KVAR abs-a ?

Datum objave: 28.07.2014 07:22:00
Slika
PITANJE:

Renault Clio 1,2 16v tce,2008.god. Poštovani, na navedenom automobilu upalila mi se lampica ABS.U ovlaštenom servisu su kompjuterski detektirali da se radi o grešci računala. Neispravno je računalo za ABS i zbog toga lampica gori i ABS ne radi. Cijena zamjene toga dijela računala je cca 5000,00 kuna.Da li je ta kontrola potpuno pouzdana i da li se može osloniti samo na računalo,bez da se "ručno" provjere svi ostali parametri-senzori i ostalo. Zahvaljujem na odgovoru i pouzdajem se u vašu prosudbu.

ODGOVOR:

Ako servis krivo defektira kvar , ugradnjom novoga dijela ili sklopa neće postići rezultat a Vama neće moći naplatiti ni materijal ni rad ( jer nema rezultata ) . Nakon šro se napravi kompjutorska dijagnostika potrebno je i drugim načinom ispitivanja ( pojedinačno ispitivanje dijela ili sklopa ) točno potvrditi nalaz koji je otkrio dijagnostički kompjutor . Na taj način nema greške .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 i. 16V - NISKI TLAK ULJA U MOTORU ???

Datum objave: 25.07.2014 09:31:15
Slika
PITANJE:

Postovani Vlasnik sam Peugeota 307, presao 130000 km, zbog gubljenja vode promijenjena mu je brtva glave, kako mi je majstor objasnio zbog ulaska vode u cilindar takodjer je brusena glava motora. Automobil sada vise ne gubi vodu ali se od prvog dana kad smo preuzeli auto kad okretaji motora padnu ispod 1000 pali lampica "oil pressure too low". Majstor je najprije rekao da je potrebno zamijeniti ulje te staviti ulje viseg viskoziteta ali ni to nije pomoglo, nakon toga je stavljen nekakav aditiv no lampica se i dalje pali. Nazalost odgovor zasto se ovo desava nismo dobili. Dakle zanima me zbog cega se pali ova lampica? Koje su posljedice voznje automobila sa ovim kvarom ;jer nas majstor uvjerava da je zapravo problem u preosjetljivom senzoru (moram priznati da mi ovo objasnjenje nema smisla) te da slobodno mozemo voziti automobil... Da li je moguce da je problem niskog tlaka nastao usred nestrucnog rukovanja / popravka prvotnog kvara (naime nikad prije do zadnjeg popravka nismo imali problema sa tlakom ulja)? Unaprijed se zahvaljujem na pomoci. Srdacan pozdrav

ODGOVOR:

U ovom slučaju naprije treba utvrditi da li je tlak ulja u motoru dobar ili nije . Zato treba odmah izmjeriti tlak ulja i to dok je motor zagrijan na radnu temperaturu . Tlak ulja na leru treba biti veći od 0,9 bara a kod 2.000 o/min veći od 2 bara . Ako je to tako tlak ulja je dobar . Uzrok je onda lažan prikaz tlaka ulja ( oil pressure too low ) . Tada treba ispitati slijedeće : indikator ulja, konektor indikatora, električnu instalaciju od indikatora do kompjutora motora, konektor kompjutora motora, ploču s osiguračima i relejima, regulator napona, konektore instrument ploče , BSI računalo . Nakon toga se otklanja kvar .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,2 DTI - TURBINA / NEPRAVILNA UGRADNJA

Datum objave: 25.07.2014 08:47:11
Slika
PITANJE:

S postovanjem gd Meic, prije neki dan sam pisao za opel vecta 2.2 dti 92kw, problem sa turbinom. Sad se pojavio isti problem, turbina se pokvartila tj bacala mi ulje na ausph, zamjenuo sam turbinu i poslije 2 sata i druga se pokvarila i ona je pocela da baca ulje u auspuh i u hladnjak zraka, privi put majstor nije gledao ali ima ulja u hladnjaku, postavio je drugu rurbinu i auto je radio ali bez gasa. kad je dao malo gasa auto je sam zakucao gas i ugasio se, poslije toga je opet upalio i opet radio bez gasa ali kad je opet majstor dao gas opet se isto ponovilo i tako 4 puta, pa je mastor rekao da nevalja ni ova turbina, ali turbinu sam dobio potpuno ispravnu i kad je skinuo opet turbin pogledao sam i vidio da je osovina dobila lufta kao i stara turbina. auto i sad pali bez problema ali turbo baca ulje u auspuh. Molim te za pomoc, dali je i nova turbina mogla da se pokvari sto majstor nije ocistio hladnjak zraka ili se pokvarila zbog neceg drugog. Sad sam porucio novu turbinu i molim za savjet sta da radim. Hvala vam za svaku pomoc

ODGOVOR:

Osoba koja je ugrađivala turbinu ne zna svoj zanat . Prije ugradnje turbine treba obaviti niz potrebnih radova kako bi nova turbina ispravno radila . Treba napraviti slijedceće ; provjeriti ispravnost motora, detaljno očistiti sve cijevi za zrak i usinu granu od ulja i nečistoće, detaljno očistiti auspuh, oprati i očistiti intercooler , skinuti karter i isti oprati , zamijeniti ulja u motoru i filter ulja, zamijeniti filter zraka, u turbinu prij eugradnje uliti malo ulja, provjeriti tlačnu cijev za ulje koja se spaja na turbinu, provjeriti cijev za povrat ulja iz turbine, obaviti i sve ostale potrebne radnje . Na kraju treba upaliti motor i pustiti da radi na leru 10 minuta i ako je sve u redu može se ići na probnu vožnju . Kao što vidite ovaj postupak nije jednostavan i nije ni jeftin . Zato mnogi ne žele ovo raditi zbog dodatnih troškova i zato se dovode u rizik za još veće troškove .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,4 i. 16V - ISPUŠTA PLAVKASTI DIM ?

Datum objave: 23.07.2014 15:59:06
Slika
PITANJE:

Postovani Unaprijed zahvaljujem na vasem odgovoru. Golf 4 99g 1.4 16v sa 250tkm ispusta plavkasti dim u vecim kolicinama. Molim vas za vase misljenje, nebih ga rado otvarao ima li kakve druge pomoci LP iz Karlovca

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; vodilice ventila ili klipni prstenovi . Treći uzrok ne postoji .

na vrh Povratak na vrh

BMW E60 530 D AUTOMATIC - POVREMENO PLAVI DIM ?

Datum objave: 22.07.2014 11:29:52
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav...sve pohvale i veliki Respekt....pitanje je slijedeće....imam BMW E60 530d 218 ks sa automatskim mjenjačem...Auto je 2004.g. na satu ima ok 207000km Auto povremeno,možda 2 puta tjedno kad je motor zagrijan,izbaci plavog dima ali samo ako su okretaji niži od 2000...dakle ako usporava on zadimi plavo i onda kad stanem sam sa kratkim davanjem gasa izbaci plavo...inače u vožnji ili u mjestu dok je auto u većim okretajima,normalno od turba baci trenutni crni dim i dalje ništa više....ponavljam to se desava samo ponekad... ako mi možete ikako pomoći bio bih vam jako zahvalan...na auto je urađen servis,svih ulja i filtra i sa kompjuterskom dijagnozom ništa nije se moglo ustanoviti...sve radi kako treba bez ikakve greške....unaprijed hvala....

ODGOVOR:

Ako motor ne troši ulje , ako ima normalnu snagu, ako dobro ide i ako je potrošnja goriva u granicama normale , onda nema razloga za zabrinutost . Plavi dim koji povremeno vidite nastaje kada mala količina ulja uđe u cilindar . To se može dogoditi kada se skupi izvjesna količina ulja u usisnoj grani . Ulje u usisnu granu može dospijeti kroz sustav za odušak ulja iz motora ili kroz ležajeve i brtve turbine .

na vrh Povratak na vrh

LADA 1500 S - MOTOR LOŠE RADI ?

Datum objave: 16.07.2014 08:53:08
Slika
PITANJE:

Dragi g. Meić, hvala Vam na dosadašnjoj pomoći, evo opet imam problemčić pa bi htio Vaš savjet. Auto je Lada 1500 75ks, stara klasika. Sve je počelo kad sam promijenio kompletan razvodnik paljenja, u kojem je navodno osovina imala luft, pa se paljenje nije moglo dobro naštelati. Novi razvodnik je original, ugradio sam ga kod majstora, vozio 200 km kad je auto počeo cukati u vožnji. Tada sam kupio nove svjećice ngk za ladu (dosta skuplje od onih koje su do tad bile) i sve je bilo ok sljedećih 200 km, onda je crkla bobina (za koju se ispostavilo da nije bila original). Kupio sam novu original bobinu, majsori su poštelali paljenje, motor je radio ko urica sljedećih 300km, nakon čega radi užasno u leru, muči se, trese... Majsor je rekao kabeli. Kupio sam nove i original kabele, sve je ostalo isto. Dakle auto loše radi u leru (na rubu gašenja), trese se i muči. nakon što duže radi u ler, primi gas za zadrškom, ali u konstantnoj vožnji ne primjećujem probleme, ne gubi snagu, vuče dobro, potrošnja ulja je minimalna, također i benzina (konstantnih 90km/h po auto putu 330kilometara - ispod 7 litara na 100, što je odličan rezultat). Auta UPALI (s čokom), ali čok od ovih problema ne može dignuti okretaje kao prije ovih problema (dakle, prije bi upalio auto, s punim čokom su okretaji bili 1500-2000), a sad se pod čokom muči, trokira guši, i moram čok odmah vratiti, i u početku održavati auto upaljem tako da držim lagano gas (i krenem). Vuče normalno, normalno reagira na gas u vožnji, sve ok, ali u ler radi užasno, trese se i muči, užasno je tako voziti i neznam dali još nešto može biti (dakle novi razvodnik, kabeli, svjećice, bobina, sve original), potrošnja benzina i ulja odlična, snaga dobra. Sve to je počelo s novom bobinom i namještanjem paljenja, pa evo ukratko bi jako cjenio vaše mišljenje o ovom problemu. Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

U ovom slučaju ne bi trebalo sumnjati u dijelove sustava paljenja koje ste zamijenili . Skijedeće što treba raditi je karburator . Njega treba skinuti, rastaviti, oprati, složiti ponovi i dobro podesiti . Moguće je da će tada motor ispravno raditi . Po potrebi treba još obaviti : kontrolu podešenosti ventila, stanje kompresije, propuštanje na usisnom kolektoru, kut predpaljenja .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA C 1,4 i. - TROKIRA I NERAVNOMJERNO RADI ?

Datum objave: 15.07.2014 19:17:05
Slika
PITANJE:

....poštovani!Posjedujem corsu c 1.4 elegance 90ks...u zadnje vrijeme mi auto trokira I neravnomjerno radi,otišao sam na dijagnostiku I rečeno mi je da je otišao sensor tlaka lera gasa...šta je to i govorio mi nešto u vezi lambda sonde...molim vas za stručno mišljenje..I ako se sensor zamjeni da li će biti sve ok,inače autić je kao suza!Unaprijed zahvalan

ODGOVOR:

Najbolja stvar koju možete napraviti je da posjetite ugledni servis po Vašem izboru . Tada obavite uvodni razgovor . Tražite da Vam naprave dijagnostiku motora i da Vam TOČNO defektiraju kvar/kvarove. Nakon toga tražite da Vam naprave troškovnik za popravak . Kada obavite takav razgovor i dogovor servis mora postići rezultat i dovesti vozilo u ispravno stanje. Na kraju za ugrađene dijelove i za obavljene radove servis daje garanciju . Na bi bilo nikave koristi ako bih sada nabrajao brojne moguće neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,0 HDI - NEMA SNAGE DO 3.000 o/min

Datum objave: 15.07.2014 16:11:28
Slika
PITANJE:

Poštovani! Posjedujem citroen C5 2.0 hdi 2003g.Između 2000 i 3000 okretaja auto uz ful gas jedva vuče.Pregledano je interkuler,ventili(2kom),neznam imena,indikator na crijevu koje vodi na motor,sva crijeva i sve je ok.Rađena je i diagnostika koja ne pokazuje nikakav kvar.Nakon 3000 auto povuče naglo.Kanali prema turbini su čisti a turbina se u leru normalno pali,drži tlak 0d 7 bara kao i ventil koji drži tlak od 7 bara.Neznam kuda da krenem dalje i šta se to događa. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora, začepljenje na usisnim kanalima, začepljenje auspuha, regulacioni ventili turbine, neispravnost turbine, mjerač mase zraka, EGR ventil, senzor pedale gasa, dize, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, električna instalacija motora, ostali netipični uzroci koji se mogu otkriti sistematskim ispitivanjem na vozilu .

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA YARIS 1,3 i. - TROŠI ULJE ?

Datum objave: 15.07.2014 06:58:22
Slika
PITANJE:

Postovani Redovito citam pitanja i odgovore na vasoj stranici i vidim da ste jako strucni i nadam se da cete i meni pomoci . Dakle posjedujem Toyotu Yaris 2006.s prijedjenih 95 000 km. Nisam do sada imala znacajnijih problema s njom ali mi se dogodilo prije par dana kada sam naglo zakocila da mi se upalila lampica od ulja i ujedno i lampica check engine pri naglom kocenju, odnosno samo su zatitrale trenutno i ugasile se istodobno. Auto sam ponovno upalila i krenula s voznjom ali lampica ni jedna ni druga se nisu vise palile. Danas opet ista situacija, naglo zakocim i upali se samo lampica od ulja trenutno zatitra i izgasi se. Dodjem doma provjerim razinu ulja i sok, ulja skoro nije ni bilo. Nadolijem i nadam se da mu se nista ne bi trebalo dogoditi? Od zadnje zamjene ulja proslo je tek 9 mjeseci, jer redovito to pazim da jednom godisnje mijenjam ulje i filter. Od zadnje zamjene ulja presla sam cca 10 000 km, mozda koji kilometar vise. Ne vidim da ulje negdje curi,motor je suh ? Sta mislite u cemu bi mogao biti problem , zasto trosi odjednom toliko ulja ? Na sto da obratim paznju. Hvala i pozdrav.

ODGOVOR:

Lampice su se palile jer nije bilo dovoljno ulja u motoru . Svaki motor troši ulje pa i najnoviji . Dozvoljena potrošnja ulja je 0,2 l/1000km . Nivo ulja treba kontrolirati jednom mjesečno i po potrebi ga treba nadoliti . Nivo ulja na mjernoj šipki ne smije biti ispod minimuma. Kada budete kontrolirali nivo ulja, to radite na ravnom ( najbolje prije jutarnjeg paljenja ) . Ako želite detaljnije objašnjenje, nazovite me na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,0 i. - DIJAGNOSTIKA ?

Datum objave: 13.07.2014 12:25:45
Slika
PITANJE:

Poz..imam audi a4 1998 92 kw..bio sam na servisu i rekli su mi da mi je otisla lamda sonda tako im je test auta pokazao..stavio sam orginal bosch sondu ali razlike nema auto ne vuce kako treba dok je hladan nemirno radi samo sto se ne ugasi ....tek pocinje vuci kako treba poslije 100kmh i to samo do 140kmh.........neznam sta bi moglo biti pa vas molim ako mozete pomoci ...hvala

ODGOVOR:

Nije dobo da na osnovu nepotpuno obavljene dijagnostike sami mijenjate pojedine dijelove. Na taj način ćete potrošiti novca a kvar nećete otkloniti . Lambda sonda nije uzrok zbog kojega motor slabo ubrzava i zbog kojega nema potrebnu snagu . Lambda sonda može biti izvan funkcije zbog drugih neispravnosti kao što su : loša iskra na svjećicama, probijenje visokog napona , bobina, kablovi, injektori, falš zrak na usinom kolektoru, neispravnost pojedinih senzora motora, mehaničko stanje motora. Dok se ne otklone navedni mogući uzroci i nova lambda sonda ne može raditi jer je blokiraju pojedine neispravnosti . Napravite kompletnu dijagnostiku motora ( koja ima svoju cijenu ) i tada dozvolite onome tko je radio dijagnostiku da obavi i potreban popravak .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,1 i. - ČUDAN ZVUK PRILIKOM PALJENJA ?

Datum objave: 12.07.2014 09:35:32
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav, imam Peugeota 206 1.1 iz 2001.godine, benzinac. Kada ga pođem upaliti ključ mi se ne vraća sam nego ostane i čuje se neki čudni zvuk i moram sam vratit ključ da taj zvuk prestane.. Neznam o čemu se radi, da li mi možete pomoći nekim savjetom ili informacijom.. Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Neispravna je kontakt brava . Najprije ispitajte ispravnost električnog dijela kontakt brave jer je on najčešći uzrok . U rijetkim slučajevima uzrok može biti i mehanički dio brave . Električni dio brave nije skup i nije ga teško zamijeniti .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,4 i. - SLABA KOMPRESIJA ?

Datum objave: 10.07.2014 12:18:21
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meiću Imam vozilo r. Clio II 1.4 55kw 1999,na kojem je nedavno mjerena kompresija i iznosila je 5 bara na svim cilindrima.Prešao je 180000km. Motor ne troši ulje,ne dimi,eko test je nedavno na tehničkom prošao bez nedostataka,potrošnja goriva po gradu oko 8,8 l. da li je moguće da je motor ispao iz faze,kako mi tvrdi mehaničar koji je mjerio kompresiju,ili ipak treba otvarati motor? od nedostataka sam primjetio malo pomanjkanje snage i brujanje u kabini vozila Hvala

ODGOVOR:

Moguće je da motor nije u fazi ( ali malo vjerovatno ) , uz to je moguće da nastaje propuštanje na ventilima . Prije svega obavite podešavanje ventila . Nakon toga opet izmjerite kompresiju .

na vrh Povratak na vrh