Danas je: 28.08.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA 1,4 i. 16V - SVIJETLI ŽUTA LAMPIOCA MOTORA ?

Datum objave: 27.08.2015 14:43:54
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam pitanje u vozi opel astre H 1.4. Već neko vrijeme mi svijetli žuta lampica motora a neki dan mi je auto počeo gubit snagu,nepravilno radi, trese i kao da radi na tri cilindra. Na ekranu sam očitao greške 1410, 1350, 30001, 30301. Zanima me možete li mi reći šta bi to moglo biti. Unaprijed se zahvaljujem. Lijepi pozdrav!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : mjerač masew zraka, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor položaja zaklopke snge, injektori, regulator tlaka goriva, propuštanje na usisnom kolektoru, EGR ventil, EVAP ventil rezervoara, loša iskra na svjećicama, bobina, propuštanje na ventilima. Točan uzrok se može znati kada se obavi pojedinačno ispitivanje spomenutih dijelova i sklopova .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - ŠTO UČINITI ?

Datum objave: 24.08.2015 13:53:26
Slika
PITANJE:

Pozdrav gospodine imam renault megan 1.5 dci 2003 godine. Pred neki dan mi se auto ugasio u voznji. Kada sam auto odveo mehanicaru rekao mi je da mu je kompijuter ocitao dvije greske a radi se o senzoru goriva i senzoru instalacije. Kad je pobrisao te dvije greske auto je opet normalno radio tako da me zanima sta ucinit jer se sada bojim otici na dalja putovanja da mi se ne bi opet ugasio.

ODGOVOR:

Greške koje se pobrišu i koje se zatim opet pojave nije moguće riješiti nikakvim brisanjem . Takve greške se trebaju otkloniti zamijenom ili doradom neispravnih dijelova ( sklopova ) . Povjerite dijagnostiku i popravak uglednom servisu . Jedino tako možete dobiti garanciju na ugrađene dijelove i na obavljene radove .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,0 D - TROŠI ULJE NAKON GENERALKE ?

Datum objave: 21.08.2015 10:37:29
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Audi 100 2,0D 51 Kw,1985 godina i na njemu je rađena kompletna generalka,bušenje cilindara na drugu specijalu i brušenje koljenastog vratila na prvu.Novi klipovi Nural s karikama Goetze te je kompletno uređena glava motora,novi ventili,vodilice i gumice,nove dize i naravno sve brtve i semeringi. Pitanje 1.Prošao je od generalke 4000 km i troši 0,6 lit. ulja Castrol Magnetec 10 w 40 disel na 1600 km,pa me zanima je li to normalno i da li će se ta potrošnja kroz vrijeme smanjiti iako u njegovoj knjizi piše da je dozvoljena potrošnja ulja 1,5 lit. na 1000 km? Pitanje 2.Kod hladnog starta na auspuhu se vidi plavi dim i smrdi po ulju i taj dim se vidi do nekih 80 stupnjeva temperature i više ga nema.Auto mirno radi na leru i dobro vuče a u vožnji kod jačeg ubrzanja,preko 3000 okretaja motora ili naglog dodavanja gasa izbaci plavi dim na auspuh i dalje je ok,pa me zanima što tu ne štima i što učiniti u vezi toga,te je li to normalno? Pitanje 3.Zanima me još koliko treba proći kilometara da se motor razradi kako treba i da li bi bilo pametnije metnuti 15 w 40 ulje u motor umjesto dosadašnjih 10 w 40 te koje ulje bi bilo bolje,Castrol ili Mobil?Molim Vas pomozite i unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Potrošnja ulja je prevelika a mogući uzrok je samo jedan , ulazak ulja u cilindre . To se može događati samo na dva načina i to kroz vodilice ventila ili kroz klipne prstenove. Kao moguće uzroke mogu spomenuti strojnu obradu , ugrađeni materijal, stručnost osobe koje je radila generalni popravak . Odgovarajuće ulje je 10W40 . I jedno i drugo ulje je iste kvalitete .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,4 i. - MOTOR LOŠE RADI ?

Datum objave: 19.08.2015 13:35:50
Slika
PITANJE:

Pozdrav Imam problem sa golfom 3 1,4 benz,95.god. Dešava mi se da mi motor trokira najčešće u drugoj brzini recimo kada usporavam prije ležećeg policajca popnem se na njega,spustim i dodajem gas a on pocne stucati i nekako sporije ubrzava nego obicno. Nema pravila dali je auto hladan ili zagrijan.Nedavno mi je skuren katalizator mozda i to ima veze,promijenio sam i lambda sondu i cijeli ispusni sistem,svječice,kablove,kapu,rotor,bobinu...ima i neki mali plavi ko vakuum ventil i to je mijenjano e sad neznam samo jel strelica na njemu ide prema motoru ili prema nekakvom ugljenom filteru,preostaje mi jos pumpa goriva ali ona radi i baca uredno gorivo.Ulio sam i u gorivo onaj STP engine cleaner i jedno vrijeme je auto isao ko metak ali kad sam potrosi taj tank opet sve isto. Vec sam lud od svega toga i neznam sto da radim molim vas pomozite. Unaprijed hvala. Lp Tomislav

ODGOVOR:

Amaterski pristup defektaži kvara ili kvaova nije dobar jer se bazira na zamijenu pojedinih dijelova na osnovu pretpostavki a ne naosnovu stručnog ispitivanja pojedinih dijelovai sklopoova. Na taj način se nepotreno prave troškovi a rezultata nema . U ovom slučaju treba napraviti kompletnu dijanostiku motora i tada će se sigurno znati što je neispravno i cijena popravka . Moguće nespravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštaje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru ) , sustav elektronskog ubrizgavanja ( tlak goriva, injektori, zaklopka snage, elektronski modul zaklopke snage, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, mjerač mase zraka, električna instalacija, senzor radilice, senzor temperature motora, EVAP ventil rezevoara ) , susstav paljenja ( loša iskra na svjećicama, bobina, kablovi ) , ECU cetrala motora .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. 16V - PROBLEM CUKANJE ?

Datum objave: 16.08.2015 10:36:07
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam twinga 2001, problem cukanje kod zagrijavanja motora, dakle auto kad je hladan radi savrseno kod voznje takoder, no problem je kad postigne radnu tempreaturu pocinje trzati u voznji kod dodaje gasa i u leru no nikad se ne ugasi u pocetku je bio problem kabel od svijecica no izmjenjeni su svi sve svjecice i filteri no samo se smanjilo trzanje nekad cak i kad je ugrijan radi dobro zna da ne trza i ide dobro te nakon nekog vremena ponovno pocne izludit ce me auto ne trosi nista vise potrosnja mu je cca 5-6l no trzanje me izluduje ne mogu otklonit problem ja ne kuzim dal je problem u nekom senzoru dal on uopce ima kakve senzore i dal je moguce da bi me oni zezali havala unaprijed

ODGOVOR:

U večini slučajeva je teško s amaterskim znanjem i bez dijagnostičkih uređaja točno defektirati kvar. puno ljudi tada proizvoljno ( na pamet ) mijenja nepotrebno pojedine dijelove te na taj način pokušava otkloniti kvar . Takvi pokušaji uglavnom ne uspijevaju . Ovom prilikom i bez pregleda Vašega vozila navesti ću vam MOGUČE neispravnosti a to su : senzor radilice, električna instalacija motora, zaklopka snage, senzor tlaka zraka, potenciometar leptirastog ventila, bobina, tlak goriva, injektori, mehaničko stanje motora, propuštanje na usisnom kolektopru, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 SR - NEKA VRSTA EKSPLOZIJE ?

Datum objave: 12.08.2015 11:28:16
Slika
PITANJE:

Golf 4 1.6sr 74kw akl Postovani! imam problem s gubitkom snage, skroz je ljen do te mjere da na mokrom asvaltu ne moze da zaslajfa. u voznji skroz slabo povlaci. u voznji pri visokim obrtajima samo od jednom trzne i krene. kod turiranja dodje do neke vrste eksplozije koja se cuje kod filtera zraka. lamda sondu sam zamjenio i stavio univerzalnu ngk obriso gresku i nekih 10km je iso malo bolje i samo se ugasio kad sam pustio gas, nakon tog sve po starom. sad mi pokazuje gresku na sondi da su vrjednosti vise od limita.

ODGOVOR:

Poštovani, Vama je sigurno poznata činjenica da se točan uzrok ili neispravnost može napraviti neposrednim uvidom na vozilu jer se tada radi dijagnostika i pojedinačno ispitivanje pojedinih dijelova i sklopova . Tada se točno dolazi do spoznaje koje su neispravnosti i kolika je cijena popravka. Dijagnostika može potrajati od 1 sat do 1 dan a nekada i duže . Na Vašem vozilu su moguće neispravnosti : mehaničko stanje motora, faza motora, propuštanje na ventilima, bregasta osovina, brtva usisnog kolektora, začepljenje auspuha, elektronski sustav ubrizgavanja, pojedini senzori motora, niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, leptirasti ventil, loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, kablovi, bobina, električna instalacija motora, ECU centrala .Kao što vidite ima puno mogućih , potencijalnih kvarova i zato je potrebno poštivati postupak koji sam naveo ( točna defektaža kvara ) .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - ZAMAŠNJAK ?

Datum objave: 10.08.2015 21:42:07
Slika
PITANJE:

Poštovanje.prije par dana sam mijenjao set kvačila sa zamašnjakom na passatu b6 2006 godina,1.9 tdi 77 kw.pređeni kilometri 240 000.mehaničari su mi ti izmijenili jer mi je lupkalo u leru i teže je šaltao brzine.sad mi je to dobro ali mi se javio problem kad ga palim na radnoj tm(kad je vruć)dogodi se udarac,čak nekad i ne upali,kad je hladan sve u redu,opet zamajac udara pri paljenu,a stavljen je novi sachs kakav je i bio.dali je možda stavljeno krivo ili..

ODGOVOR:

Na samom početku moram reči da se zamašnjak ne može krivo ugraditi . Moguće neispravnosti su: zamašnjak ( iako je novi ) , akumulator, elektropokretač . Na zamašnjak sigurno imate garanciju jer ste ga kupili kod provjerenog dobavljača ili ga je nabavio servis koji također daje garanciju na ugrađene dijelove .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE SCENIC 1,6 i. - BACA VODU NA ČEPU ?

Datum objave: 10.08.2015 21:35:09
Slika
PITANJE:

Poštovanje, imam auto megane scenic 98 god, 1.6 66kw s ugrađenim plinom. Auto kad se zagrije baca vodu na čelu, pogotovo dok se ugasi pa me zanima koji bi moga biti razlog? U posudi je bilo svakakvih smeća i masna, mijenjana je berba na glavi ( dakle i brušena ), auto je i dalje bacao vodu, nakon 3 majstora sam sam isao gledati. Crijevo gornje je bilo zastopano i smanjen je protok, očišćena sva crijeva i stavljeno sredstvo za odčepljivanje, ispušteno i ispravno ( nakon toga hladnjak skoro cijeli hladan ), zamijenjen hladnjak (na starom su popucali nosači pa sam tako i tako morao mjenjati ) i sad još jače naboja pritisak i i udalje baca na čelu posude. Termostat je zamijenjen kad i berba glave, ventilator pali kad već počne kuhati voda i čak nekad ne upali ( ventilator je mijenjan ali rabljeni i ispravan je ), senzor temperature i termoventil naručeno ( predpostavka da ventilator prekasno pali - i kad upalim klimu ventilator stalno radi međutim isto baci vodu tako da ne vjerujem da će kaj utjecati ali za svaki slučaj ). Jedino logično mi je još da je problem u vodenoj pumpi ( naručena sutra stiže ). Molit ću vas mišljenje s obzirom na navedeno. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba najprije provjeriti jednostavnije dijelove rashladnog sustava a nakon toga treba kontrolirati i ostale dijelove sustava . Moguće neispravnosti su : cijevi rashladnog sustava, čep ekspanzione posude, termostat, hladnjak, pumpa za vodu, brtva glave motora, glaqva motora, neravan blok motora. Sve su to mogući uzroci stvaranja tlaka u rashladnom sustavu .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 i. - POPRAVAK BEZ REZULTATA ?

Datum objave: 03.08.2015 21:11:24
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Imam pitanje u vezi Opel Vectra A 2.0i. + lpg. 85kW, 1995.g - 220 000 km Auto mi je trošio litru ulja na 1000km. Nakon toga sam napravio generalno motor. (poravnao glavu, druge gumice, ufrezao ventile, pumpa ulja, sve semeringe, leteće i glavne ležajeve, karike sve u STD). Cilindri nisu bili potrošeni niti su imali kakvih riseva. Karike koje sam kupio su marke Mahle. Prilikom montiranja, jedna karika nam je pukla, pa sam otišao kupiti set karika za jedan klip. na stanju nije više bilo Mahle, pa sam uzeo Goetze karike. Od generalke sam napravio nekih 3000 km, auto dimi plavo, i troši još više ulja. Auto ide fino i na benzin i na plin, ne trza ne trokira, ali dimi plavo i troši ulje. prilažem sliku kako sviječice izgledaju ( http://s15.postimg.org/ktzu02gwb/236937aea653d64ba22d16f71bd20df82a042cc7e33134eb.jpg ) prve tri sviječice su crne i osjeti se ulje (tu su Mahle karike), a 4. sviječica je ta gdje je Goetze set karika i ta mi se čini ok. Još sam skinuo ispušnu granu da pogledam ventile da slučajno ne pušta na gumicama, međutim svi ventili su suhi. Po Vašem mišljenju, što je uzrok da tako troši ulje, i što mi je činiti? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Nije dovoljno pogledati cilindre i subjektivno zaključiti da na cilindrima nema oštečenja ( riseva ) . Cilindre je trebalo izmjeriti komparatorom i točno vidjeti kolika su istrošenja . Istrošenja sigurno ima i cilindri nisu okrugli nego ovalni . To je jedini uzrok potrošnje ulja. Dakle trebali ste napraviti još strojnu obradu bloka motora i to bi bila generalka . Ovo što ste Vi radili nije generalka . Mislim da sam bio dovoljno jasan i da ste shvatili što sam htio reči .

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - SAVJETI

Datum objave: 30.07.2015 14:34:18
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Vaša stručna pomoć svima nama je od velike koristi kao i vaše znanje.To što vi radite i pomažete svima sa svojim znanjem i savjetima to je nešto neopisivo.Redovno pratim sajt..i zaista sam prezadovoljan onim sto procitam. VELIKI POZDRAV...

ODGOVOR:

Poštovani, zahvaljujem se na lijepim riječima .

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - SAVJETI - PREGLED VOZILA PRIJE KUPNJE

Datum objave: 29.07.2015 11:10:50
Slika
PITANJE:

Molim savjet kupujem auto do 3500eura dvoumim se izmedju volva s60 d5 2002g sa prijedjenih 247000km. i hyundai elantre 2.0crdi 2006g. sa prijedjenih 170000km. Oba dva auta su servisirana i odrzavana barem tako pise u oglasu. Volvo mi je super auto i na njega vise pikiram ali me brine da ne bude nekih vecih kvarova posto nisam siguran dali su to orginal km.i koje kvarove mogu ocekivat?. Hyundai citam po forumima svi hvale ali isto me i zanima dali bi me ocekivali neki veci kvarovi jer neznam ni za njega dali su to orginal km. Molim vas savjet

ODGOVOR:

Nema nikave mogućnosti da Vam netko prognozira za bilo koje vozilo da li će biti kvarova ili neće . Da li će kvarovi biti jeftini ili skupi . Da bi donekle izbjegli rizik obavite stručno ispitivanje vozila u servisu . Na mojoj stranici možete vidjeti da mi često radimo takve preglede vozila prije kupnje . Detalje i obim takvog pregleda možete pogledati na ovoj stranici NE KUPUJTE MAČKA U VREČI.

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA YARIS 1,0 i. - BEZUSPIJEŠNI POKUŠAJI SERVISA ?

Datum objave: 26.07.2015 12:45:52
Slika
PITANJE:

Prije svega dobro večer. Evo po cijele dane mučim brigu za auto zajedno sa suprugom i ne znamo što da radimo niti kome da se obratimo za pomoć. Sasvim slučajno sam naletio na vašu stranicu gdje se mogu postaviti pitanja, pa se nadam da bi mi vi mogli pomoći te dati smjernice oko kvara mog auta. Samo da kažem da sam prvo otišao u ovlašteni servis toyota u Osijeku, te kod pet-šest drugih majstora, ali bez učinka. Naime imam toyotu yaris 1.0 iz 2005 godine. Kupljena nova u istome gore navedenome servisu. Prešla 81000 km, benzinac. Nikad ništa nije rađeno na motoru ili nekoj drugoj komponenti, uspi gorivo, pazi na ulje i auto ide. Imam problem od prije četiri mjeseca da mi se pali žuta lampica(lampica za servis) zajedno sa crvenom lampicom od temperature motora, i pri paljenju tih lampica u vožnji auto trza i gubi snagu na moment.To se događa bez obzira dali je motor zagrijan ili nije, te vozi li se 90km na h ili 30km na h. Auto se ponekad zna na semaforu i ugasiti, jednostavno upale se te dvije lampice istovremeno i auto se ugasi ili trzne i izgubi gas. Napominjem da one ne svijetle non stop, već samo kada se to događa. U ovlaštenom servisu su mi rekli da dijagnoza ne pokazuje nikakav kvar, te da je to problem samoga računala motora i njegovog softvera koji ima grešku a oni je ne mogu (ili ne žele popraviti). Lijek za problem je kako kažu uzeti od njih novi zamjenski kompjuter koji košta 10 800 kn i to je to. Pitao sam i molio dali je moguće zaobići taj kompjuter, ili napraviti reset, ili je možda nešto drugo u pitanju. Ali ništa. Novi kompjutor i to je to. Mislio sam da je možda do goriva, pa sam promijenio više benzinskih pumpi za gorivo, ali izgleda da nije to to. Možda talog u rezervoaru, možda neka žica se otkaćila, možda injektor goriva, možda neki senzor ili slično, Razne teorije sam čuo ali nitko da kaže to i to je uzrok kvara. Bio sam i kod drugih majstora koji ili ne znaju što je autu ili znaju ali neće da se malo pozabave sa tim. Većina ih spoji auto na dijagnozu, i nakon toga kažu nema nikakve greške- ništa im ne očitava kompjutor i to je to. Eto gospodine Meić ukratko od mene toliko. Nadam se da će te pročitati moj upit te da će te mi pomoći u vezi mog auta. Lijep pozdrav iz Čepina. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Postoje kvarovi i ovakve vrste koji su zahtijevni za otkrivanje i time se mnogi servisi ne žele baviti jer izgube dosta vremena na dijagnostiku koje ne mogu naplatiti . Možda bi bilo dobro da pitate gospodu u servisu koji misle da je uzrok kompjutor motora , da li nakon zamijene kompjutora garantiraju da će time problem biti riješen . Ako garantiraju da će to uspijeti ( znači da su sigurni da je uzrok sam kompjutor ) , tada prihvatite njihovu ponudu . U suprotnom trebate tražiti servis koji može dati takvu garanciju . Takvih servisa ima . Istina je samo jedna ako je uzrok kompjutor treba to riješiti ako je uzrok nešto drugo to treba točno defektirati i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,0 i. - CRNE SVJEĆICE ?

Datum objave: 21.07.2015 14:32:43
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam pitanje vezano za polo 1.0 iz 1998 godine-benzinac Naime, u zadnjih 3 mjeseca sam već 3 puta mjenjao svjećice i svaki put su izgledale užasno ( s crnim tvrdim slojem gareži )... Auto se prije toga često gasilo i loše radilo u nižim brzinama, a pri većim je bilo sve super. Da li navedeni problem uništavanja svijećica može bit zbog bobine ? Hvala Vam na odgovoru.

ODGOVOR:

Crne svejećice postaju zbog lošeg sagorijevanja ( velika količina goriva ili neki drugi problem ) . Moguće neispravnosti su : loša iskra na svjećicama ( može biti i bobina ) , senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, potenciometar leptirastog ventila, lambda sonda, injektori, regulator tlaka goriva, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora. Nemojte mijenjati ni jedan dio dok ne napravite dijagnostiku i dok točno ne defektirate kvar .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - DA LI JE POPRAVAK SKUP ?

Datum objave: 18.07.2015 22:04:53
Slika
PITANJE:

Imam auto Mercedes C klase 220 CDI sport coupe 2001 godište. Prilikom vožnje auto mi je stao i nije se više dao upaliti iako je stranje goriva na pokazivaču bilo nešto iznad 1/3. Kozultirao sam nekoliko "stručnjaka",ali svaki mi je dao svoju verziju problema,odn.rješenja-od potrebe izmjene plovaka do bogtepitaj kakovih ideja. Obzirom da je automobil upalio nakon dotakanja goriva i danas se vozim uglavnom dotačući gorivo do punog rezervoara ali bojim ići na dalji put zbog bojazni da mi automobil ne stane i na višem nivou stnja goriva.Naravno,nisam poslušao sve te ideje,a pogotovo mijenjanje oba plovka koji se enormno skupi,a majstri ne zanju da za taj tip auta plovak na sbe nema pumpu itd. U Mercedesov servis se nisam usudio ići jer bi me i tamo dobro odetali. Molim Vas da mi odgovorite što učiniti i učemu bi mogao biti problem. Sa štovanjem: Stjepan Knezić

ODGOVOR:

Kada postoji kvar na vozilu i ako Vam taj kvar predstavlja problem, onda ga Vi morate riješiti bez obzira na cijenu . Naravno ako to ne želite možete se voziti tako i dalje ili trebate razmišljati o prodaji vozila . U ovom slučaju trebate odabrrati servis od povjerenja i tražiti da Vam točno defektiraju kvar . Raspitivanjem okolo nećete ništa napraviti . Ako se utvrdi da je uzrok pokazivač goriva u rezervoaru, pumpa za pretakanje goriva, električna instalacija, kompjutor motora, to treba riješiti . Vi sami znate da postoje kvarovi koji su financijski jeftini i koji su skupi . Prvi korak treba biti točna defektaža kvara a nakon toga imate mogućnost da to popravite ako Vam financijski odgovara ili da ne popravite . Popravak osim Vas neće napraviti nitko drugi .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 320 CLK 3,2 i. - EMULZIJA NA ČEPU ?

Datum objave: 17.07.2015 22:21:33
Slika
PITANJE:

Postovani, auto je mercedes clk 320(w208), benzinac.. na cepu od motora se stvara vec poznata emulzija (majoneza). To vec traje duze vrijeme, konstantnim pojavljivanjem (skoro godinu dana, od zadnje promjene ulja otprilike), metodom obrisem, pojavi se, I tako konstantno.. dodatni faktor je taj sto auto takoder trosi poprilicno vode (neke mjesecne voznje od max 500 km, potrosi litru vode otprilike)..u naredno vrijeme, bio sam kod ovlastenog servisa u vezi gubljenja vode, te nisu ustanovili gdje gubi vodu..gubljenje se nastavilo znaci.. a sto se tice ulja u motoru ne pojavljuje se niti visak ni manjak ulja, s tim da nikakvih naznaka nema da misa ulje I vodu u samom motoru.. ukratko, razina I stanje ulja u motoru su ok, emulzija se stvara samo na cepu motora, te nikakvih naznaka nema u samom motoru da mijesa vodu I ulje..(sto bi nadam se primjetio,jer rekoh da to sve traje skoro godinu dana). Cinjenica jest ta, da auto se malo koristi I to sve na kratke I male relacije, pa odgovara stvaranju kondezata.. Bilo kakav savjet oko mogucih razloga navedenog problema, solucija za rjesenje i shvacanje istog problema su dobrodosli..unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Kada ne bi bilo pojave nestanka rashladne tekućine, onda bi sa sigurnošću mogli zaključiti da je uzrok samo kondenzat koji se stvara na kratkim relacijama vožnje i kada se motor ne zagrije . U ovom slučaju to se ne može reči jer je potrošnja rashladne tekućine značajno povećana . Moj prijedlog je da još jednom u drugom servisu obavite detaljno ispitivanje i eventualno otkrivanje mjesta propuštanja na motoru ili rashladnom sustavu motora. Ako se utvrdi da rashladni sustav nigdje ne propušta onda je logičan zaključak da uzrok može biti brtva glave ili sama glava motora .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 i. 16V - MEHANIČAR NEZNA ŠTA JE ?

Datum objave: 17.07.2015 17:00:02
Slika
PITANJE:

Postovani,imam Focusa 2003 1.6 74 kw,auto nepali ventilator kad se motor zagrije,vozio sam ga mehanicaru on kaze da je termoprekidac u pitanju ali ga nakon dva sata trazenja nije uspio naci,zatim me uputio elektricaru koji je takoder rekao isto ali ni on nemoze naci termoprekidac,na instrument tabli svjetli zuta lampica od motora,kompjuter javlja katalizator i gresku nivoa goriva,kako popraviti te kvarove i jeli ih moguce popraviti,jeli greska u samom kompjuteru? Takoder auto ponekad cuka bez obzira na zagrijanost motora iako su promjenjene svjecice i kablovi,auto ima 270000 km,koliko taj auto moze preci,na njemu je jos sve tvornicki osim zupcastog koji je mjenjan na 190000 prvi puta,oprostite na puno pitanja ali nitko nezna tocne odgovore,lijep pozdrav

ODGOVOR:

Vaše vozilo nema termoprekidač . Sustav ventilatora radi pomoću senzora za temperaturu motora i pomoću ECU centrale ( ECU centrala aktivira relej a relej uključuje motor ventilatora ). Servisi u kojima ste bili nisu dovoljno stručni da defektiraju kvar/kvarove. Sve ostale greške koje ste naveli mogu se otkriti na način da se napravi kompletna dijagnostika motora . Ako dođete ( najavljeno ) do nas mi možemo sve to odraditi .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - NEUGODAM MIRIS PO ULJU ?

Datum objave: 15.07.2015 18:32:47
Slika
PITANJE:

Poštovani,..imam mercedesa c klasu 220 CDI avangard 2002 godinu..i zanima me zasto mi auto poslije neke male vožnje unutra smrdi po ulju..i na motoru pokraj čepa za nadolijevanje ulja..ima ulja a nisam prosuo..nit ne pušta na čep..i bio sam kod servisera..rekao mi je da je karika zapečena..dajte mi vi recite sta bi bilo...hvala!!!

ODGOVOR:

Svaki bolji automehaničar može otkloniti curenje ulja koje se događa na motoru . Treba samo demontirati zaštitni poklopac i vidjeti na kojemu mjestu curi ulje . Nakon toga curenje se može vrlo jednostavno otkloniti i nakon toga neće više biti neugodnog mirisa u kabini .

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,6 i. 16V - NISKI TLAK ULJA ?

Datum objave: 10.07.2015 21:25:48
Slika
PITANJE:

Poštovani, radi se o Fiat Stilu 1.6 16v. Nekada pri paljenju zna se "javiti" poruka "Low oil pressure"? Također prilikom voznje čini mi se da se cuje lupkanje lagano.. je li moguce da se radi o ležaju radilice s obzirom da motor ima "samo" 130 000km? Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Moguće je da su uzrok ležajevi radilice ali ne nužno . Ostali mogući faktori su : indikator ulja, filter za ulje, pumpa za ulje, ostala istrošenja u motoru . Najprije izmjerite tlak ulja . Na taj način ćete znati da li je kvar veliki ili je to neki manji uzrok kao što je indikator ulja, električna instalacija , ostali netipični uzroci .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 HDI - NE RADI CENTRALNO ?

Datum objave: 09.07.2015 11:10:21
Slika
PITANJE:

Poštovani! Vozim Peugeot 206, 2005.god 1.4 hdi U zadnje vrijeme se događa da neki dijelovi povremeno ne rade, poput centralnog zaključavanja, el. podizača stakla i zadnjih brisača. Konkretno, kod centralnog zaključavanja, čuje se klik i zasvijetli, ali se auto ne zaključa. U čemu bi mogao biti problem? Unaprijed hvala na odgovoru! LP

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : električna instalacija u vratima, BSI elektronika, bravice vrata, veliki pad napona u pojedinim električnim vodovima . Neposrednim uvidom na vozilu može se defektirati kvar i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - NE RADI KLIMA UREĐAJ ?

Datum objave: 08.07.2015 21:34:26
Slika
PITANJE:

Postovani, prvo, svaka Vam cast na utrosenom vremenu i trudu na sva nasa pitanja. Imam Opel Vectru b 2.0dti, ubijaju me nadri strucnjaci tipa Hrastinski, ... Nakon punjenja klime kod doticnog nakon 5 tjedana iscuri je sav plin :-), navodno je otisao presostat ili crijevo. Nisu sigurni pa bi sve to zamjenili, naravno i novo punjenje i ruke i .... i to sve skupa cca 2500 kn. Zanima me kako bi mogao biti siguran o cemu se radi? Nadalje, dali bih mogao to obaviti kod Vas i otprilike kolika bi bila cijena? Puno Vam hvala na vasem odgovoru, trudu i strpljenju sa svima nama. Vedran Pocrnic

ODGOVOR:

Sustav klime odnosno veliko propuštanje se može defektirat odmah ( ne može se obaviti vakumiranje sustava ) . Mala propuštanja se defektiraju na način da se sustav klime napuni i da se tom prilikom u sustav stavi specijalna boja ( kontrast ) . Nakon toga se nakon 7 dana dolazi na kontrolu u servis . Tada se gleda na kojemu mjestu se vidi spomenuta boja ( kontrast ) . Tamo gdje se vidi boja to je mjesto propuštanja . U vezi ovoga javite se mojemu djelatniku ( gosp. Davor tel. 091/2525-353 ili 3362-765 .

na vrh Povratak na vrh