Danas je: 01.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT TWINGO 1,2 i. - TRESE NA LERU, MOLIM POMOĆ !

Datum objave: 30.10.2014 10:57:11
Slika
PITANJE:

Dobar dan, postovanje! Imam renault twingo 1,2 8 ventila d7f motor iz 1997. godine. Auto je redovito odrzavan, dobro vuce, pali odlicno, ali se trese na leru. Ne trese se jako, ali je izrazito iritantno. Također prilikom kocenja motorom i pritiska kuplunga, okretaji pocnu oscilirati na leru nekih 2-3 puta i onda se ustabili i trese. Bio sam na 3 dijagnoze, niti jedna nije pokazala apsolutno nikakvu gresku, ciscene su dizne, bez promjena. Pritisak u cilindrima je dobar, sve je ok, ne troši previse (oko 6 litara), ali se trese i to me dovodi do ludila. Ni jedan mehanicar nije otkrio problem. Imam osjecaj kao da na kratko prekine u radu... trese se isto neovisno o vremenskim uvjetima, vakuum je dobar, ne vuče fals zrak.. molim vas pomozite jer sam na rubu zivaca... auto je inače za moje potrebe odličan, ali ne mogu vise ovako... hvala puno na odgovoru!

ODGOVOR:

Točan uzrok mogu navesti nakon pregleda vozila . Moguće neispravnosti ću navesti po logičnom redoslijedu : mehaničko stanje motora, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru, nosači motora, regulator tlaka goriva, nečist rezervoar, tlak goriva, različita količina goriva na injektorima, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, EVAP ventil rezervoara, senzor položaja zaklopke snage, motorić minimuma, mjerač mase zraka, senzor temperature usisanog zraka, leptirasti ventil, električna instalacija motora, senzor radilice, loša iskra na svjećicama, kablovi, bobina, ECU centrala. Treba obaviti pojedinačno ispitivanje svih dijalova koje sam naveo . Kompjutorska dijagnostika nije dovoljna .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 2,0 DTI - MOTOR PREKIDA KOD 2.000 o/min ?

Datum objave: 29.10.2014 10:43:09
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Vectru B 2.0 DTi (X20DTH). Tijekom vožnje, prilikom dodavanja gasa (pri 2000 do 2500 okretaja, ali i ako agresivnije stisnem papučicu gasa, auto počne trzati, kao da mu se prekine dovod goriva na trenutak. Na komandnoj ploči ne upali se nikakva signalna lampice. Temeljem toga sam otišao kod majstora te je on primjetio da MAF senzor očitava vrijednosti dosta kasno te je isti zamjenjen novim (neoriginalnim). Nakon otprilike 5-7 dana ponovo se pojavio isti problem sa trzanjem. Napominjem da je ranije također bila zabilježena graška "P0195 - Engine Oil Temperature Senzor Circuit LOw Input (02) - Not present". Ljubazno Vas molim za pomoć u otklanjanju kvara. Unaprijed se zahvaljujem. Lijepi pozdrav Damir

ODGOVOR:

Jedini način da se točno i jednoznačno defektira kvar je neposredan uvid na vozilu i ispitivanje pojedinih komponenata. Ovom prilikom mogu jedino dati opširniji odgovor u kojemu ću navesti MOGUĆE neispravnosti a to su : filter goriva, nečist rezervoar, zrak u sustavu goriva, senzor temperature goriva, senzor pedale gasa, regulator količine goriva, senzor položaja pumpe, senzor brzine vozila, mehaničko stanje motora, začepljenje na usisnim kanalima, začepljenje auspuha, električna instalacija motora, upravljački modul visokotlačne pumpe, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,0 HDI AUTOMATIC - TRZANJE U VOŽNJI ?

Datum objave: 28.10.2014 09:11:21
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam Citroena C5, 1996.godište 2.0 diesel, exclusive, s prijeđenih 235000 km, automatik sa 6 brzina. U posljednje vrijeme mi se povremeno pojavljuje veće trzanje a poglavito između 2 i 3 brzine a danas mi se u dva navrata to trzanje pojavilo kod stavljanja u rikverc. Molim Vas, ukoliko je na ovaj način moguće, detekcija kvara iz Vašeg bogatog iskustva. Unaprijed zahvaljujem i srdačno pozdravljam. ZK

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba najprije analizirati da li je uzrok motor ili automatski mjenjač . Ako je uzrok mjenjač moguće neispravnosti su : nivo i kvaliteta ulja u mjenjaču, hidraulični ventili mjenjača, pretvarač okretnog momenta. Ako je uzrok motor moguće neispravnosti su : pojava zraka u gorivu, filter goriva, dize, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, EGR ventil, mjerač mase zraka, senzor radilice, senzor pedale gasa, električna instalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C2 VTR - KAKO DA OTKLONIM KVAR ?

Datum objave: 25.10.2014 17:49:16
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam citroen c2 vtr (2006.proizvodnja). Pri vožnji na autocesti (130km/h) računalo je javilo grešku Main engine fault, te sam stala i ugasila auto. Nakon toga sam auto upalila normalno i nije javljalo nikakvu grešku niti je bila ikakva lampica upaljena. No auto je sporije vukao i nakon nekog vremena je počeo cukati u vožnji. Na servisu su iščitali grešku mjerača protoka zraka, no samo su resetirali računalo i izbrisali grešku. Nakon toga je auto nastavio u vožnji cukati te se počeo gasiti kad stanem(npr. na semaforima dok stojim). Mogla sam ga upaliti nakon 1-2 pokušaja. KAd sam ponovo išla na dijagnostiku nije ništa pokazalo (jer nije bilo više nikakve greške u međuvremenu) te je normalno radio. No cukanje i gašenje pri stajanju je i dalje prisutno. Imate li savjet šta bi se dalo pročistiti/zamjeniti? Lijep pozdrav

ODGOVOR:

Način na koji želit obaviti popravak vozila nije dobar . Vi trebate izabrati servis od Vašeg povjerenja i zatražiti da se točno defektira kvar , da se predloži rješenje , da se navede cijena popravka. Ako se Vi slažete sa cijenom , tada dozvoljavate servisu da obavi potreban popravak . Nakon popravka vozila servis daje garanciju na ugrađeni dio ili dijelove i garantira za obavljene radove . Ovom prilikom ne bi bilo nikve koristi ako bih naveo dvadesetak mogućih neispravnosti ili uzroka .

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,8 i. 16V - PREGRIJAVANJE MOTORA ?

Datum objave: 25.10.2014 09:17:14
Slika
PITANJE:

Dobar dan Petre, Imam Seat Ibizu 1.8 Gti 16v. 1996 god (95kw) Kupio sam ga i dosao kuci s njim, ujutro upalim i krenem u grad, i prokuha mi,neki kazu da zamjenim cep na boci, neko da izvadim termostat(ventilator nekad radi nekad ne) da mi je osla glava(pukla) neki kazu da na benzincima teze puca glava a da na GTi-u ne moze nikako. A ja sam uradio ovo: Skinuo glavu, odnio na brusenje, kupio nove dihtunge glave, promjenio ulje, vodu, vratio sve nazad kako je bilo. E i isti slucaj, vozao ga navecer i dosao kuci i sve je u redu, ujutrro ga upalim i krenem i on opet prokuha, e sad dali da vadim termostat, mjenjam cep, ili ne znam vise sta bi mogao, iskreno nisam vise pametan...Skroz me izbaci iz takta.. I da li je moguce da je glava pukla? I ak ti nije problem da mi kazes sta sve trebam napraviti. Pozdrav i veliko hvala unapred! :)

ODGOVOR:

Vi ste najprije napravili ono što se radi najzadnje . Redoslijed kontrole i ispitivanja se radi tako da se počne od najjednostavnijih i najjeftinijih uzroka . Redoslijed ispitivanja je : čep ekspanzione posude, termostat ( po potrebi se ugrađuje novi i najkvalitetniji ) , cijevi rashladnog sustava, pumpa za vodu, hladnjak ( začepljenje ) , tek na kraju ostaje brtva glave i glava motora a to je vjerovatno sda u redu ako ste popravak obavili po pravilima struke .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XANTIA 1,9 TD - MOTOR JE PROMIJENIO ZVUK ?

Datum objave: 24.10.2014 09:29:32
Slika
PITANJE:

Poštovanje Gospodine meić, imam citroena xantiu 98 1.9 td 66 kw. Jednom prilikom automobil sam isao ispuhati na cestu izvan naselja u trečoj brzini na nekih 3000 okretaja i nakon par sekundi auto je promjenio zvuk nakon cega sam isao smanjit brzinu i okretaje al je auto sam počeo nabijati gas do blokade pa ga spuštati pa opet nakon toga dizati dok nije izbacio crni dim i ugasio se. Nakon sat vremena proban je upaliti i upalio je uz dodavanje gasa i nakon čega je radio na 3 cilindra barem po zvuku. Možete li reči bar okvirno u čemu je problem i što je stradalo sve

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu došlo je do oštećenja klipa ili turbine. . Tada je ulje iz kartera ili turbine došlo u usisnu granu i komotru za izgaranje . Zbog toga je motor počao sam povečavati nekontrolirano broj okretaja ( ibertura ) . U ovom slučaju ne bi bilo dobro da koristite vozilo i dalje jer može nastati još veće oštećenje motora. Potrebno je pregledati motor i turbinu , točno defektirati kvar i obaviti potreban popravak.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 i. 16V - ZAŠTO TROŠI ULJE ?

Datum objave: 23.10.2014 12:12:52
Slika
PITANJE:

Imam Ford Focus 1.6 16v zetec 195000 presao . radio sam mu veliki servis i ravnjanje glave sa novim ventilima pre 20 dana . pre toga je slabo vukao i neki ventili su bili losi sve smo to namestili. ali od toga trosi previse ulja. Sipam mu polusinteticu castrol 10/40 . za 1000 km potrosio je 1,5 mozda i vise ulja. Da li bi trebao da menjam ulje da sipam full sintetiku ili nekog drugog proizvodjaca. znaci motor je suv skroz. Da li mozda nesto nije nastelovano . jer pre toga je trosio na 10000 mozda 5,6 deci. Pomagajte. Ja mislim da je to previse odjednom.Zamenio sam mu od svecica do svih semeringa i velikog servisa.

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje samo na dva načina i to kroz vodilice ventila i kroz klipne prstenove ( karike ) . Ako su vodilice ventila dobre , ako su ugrađene nove brtve na vodilice ventila, ako je glava motora uređena i ugrađena po pravilima struke , onda kao jedini uzrok ostaju klipni prstenovi ( karike ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 2,0 i. - DA LI SU OŠTEĆENI VENTILI ?

Datum objave: 12.10.2014 09:31:28
Slika
PITANJE:

Pozdrav... Imam pitanje za vas koje me muci trenutno. Imam Opel Astru G Sportive, 2.0 i 140 konjskih snaga, godiste 2000. Benzinac naravno. Jučer mi je stala pumpa vode. Cuo sam neko cudno čagrljanje, kad obrtaje dignem preko 2000 ono prestane. I odmah sam stao i ugasio auto. Kad sam ga ugasio sva voda iz sistema je iscurila. Danas mi je majstor rekao da je zupcasti preskocio. Ja sam ga normalno bez problema vozio nekih 100metara i ugasio. Sad me brine da li su ventili otisli. Sta je sa glavom motora? Temperatura je bila na 90. Nije se pregrijao, sto se temperature tice sve je bilo u redu. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Moguće je da treba zamijeniti samo pumpu za vodu i zupčasti remen. Kada se ugradi drugi zupčasti remen , izmjerite kompresiju , ako motor ima normalnu kompresiju na svim cilindrima onda nije došlo do oštećenja ventila .

na vrh Povratak na vrh

OPEL INSIGNIA 2,0 CDTI - NEMAJU POJMA ?

Datum objave: 10.10.2014 18:51:40
Slika
PITANJE:

Poštovani, Kupio sam Opel Insigniu 2009 god. 2.0 CDTI, 118 kW.. Naime radi se o sljedećem, vozim se, započnem preticanje i odjednom bum, safe mode "service vehicle soon" ostajem bez snage i moram stati kao bih ugasio auto i ponovno ga upalio da se resetira... greška P0234 pojavilo se i još kako bi ja to nazvao cukanje na obrtajima od nekih 1500 pa do 2000... u ovlaštenom servisu nemaju pojma o čemu bi se moglo raditi već mi govore kako se radi o malo većem zahvatu oko turbine i usisne grane a što bi rezultiralo svotom od nekih 3000€... svakakvih sam se mišljenja, raznih majstora naslušao, međutim nitko ne može sa sigurnošću reći da zna što bi mogao biti uzrok tome eto ukoliko mi možete pomoći, dati savjet ili još bolje rješenje, bio bih vam strašno jako zahvalan, jer to me pati već godinu dana koliko imam auto... unaprijed hvala i lijep pozdrav!!!

ODGOVOR:

Ako sumnjate u stručnost servisa u kojima ste bili i u kojima niste dobili zadovoljavajući odgovor , tada morate pronaći servis od povjerenja makar taj servis bio daleko od Vašeg mjesta . To uopče ne mora biti ovlašteni servis nego bilo koji samostalni servis . Bitno je da provjerite njihove reference i ugled . U takvom servisu možete napraviti dijagnostiku i nakon toga ćete dobiti točnu informaciju što je neispravno i kloka bi bila cijena popravka . Greška koju ste naveli odnosi se na turbinu i na sustav za regulaciju turbine .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 D - NEPOZNATI DIO ILI SKLOP ?

Datum objave: 10.10.2014 18:40:58
Slika
PITANJE:

potovanje , hvala na svima ovim savjetima ja bi Vas molila za savjet , znateo ono zensko smotano haha naime danas sam krenula sa mojim policem 1,9 dizel 2000 godise, ali on nije bio raspolozen za voznju uzbrdo jedbva a ni na ravnom nije bas bio raspolozen, i ja iako plava sjetila san se da se okrenem i vratim doma gulila u drugoj jedno 5 km, nisam osjetila smrad lamele, tu i tamo je prebacivaao ubrzine ali nije imao snage, pred dvije godine nesto sam mjenajla na njemu ne sjecam se sad sta , cini mi se getribu, onda mi je mehanicar rekao da bi trebalo promjeniti lamelu i da je na njemu los jako los neki ublazivac trzaja i da je to jako skupo, mene zanima kako se strucno zove taj ublazivac i koja je njemu cjena da vidim dali mi se popravak uopce isplati s obzirom na to da masina i nije nesto, hvala na odgovoru Diana

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu postoji desetak raznih ublaživača trzaja . Vaš mehaničar je vjerovatno dovoljno pismen da objasni i Vama i meni na koji ublaživač trzaja je mislio . Gospodin se mogao potruditi i da Vam kaže kolika je cijena toga što ona zove ublaživač trzaja . Kada bih ja pregledao Vaše vozilo točno bih Vam objasnio sve detalje i naveo cijene za sve dijelove koji Vas zanimaju .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,4 i. 16V - PREJAKO TVRDI VOLAN ?

Datum objave: 07.10.2014 08:27:15
Slika
PITANJE:

Poštovanje, kupila sam Renault Megane 1.4 16V C-224265 , 2007 godište sa ugrađnim plinom. Prilikom vožnje na autocesti pri većim brzinama volan postaje prejako tvrd. Išla sam na kompijutrsku provjeru i kažu mi da je sve u redu, ali mislim da tolika tvrdoča volana pri takvim brzinama i nije normalna. Molim vas ako mi možete pomoći vašim savjetom što treba napraviti da se navedeno otkloni. Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima servo volan koji radi na dva različita načina . To su gradska vožnja i vožnja na otvorenoj cesti . U gradskoj vožnji je volan jako mekan i ugodan za okretanje . Na otvorenoj cesti on postaje znatno tvrđi jer je tako programiran zbog sigurnosti vožnje . Ako ste Vi uvjereni da to ne smije biti tako i ako ne vjerujete u stručnost servis koji Vam je pregledao vozilo onda trebate obaviti još jedan pregled vozila u drugom servisu kojemu možete vjerovati . Na taj način ćete otkloniti svaku sumnju .

na vrh Povratak na vrh

LADA 2103 1,5 S - ZAGONETNI ZVUK U MOTORU ?

Datum objave: 04.10.2014 11:58:00
Slika
PITANJE:

Dragi gospodine Meić, odnedavno sam ponosna vlasnica Lade 2103, 1978. godište, motor je 1500, ima 140 000 km, nije nikad otvaran, provjereno, jer znam cijelu povijest auta. Motor je provjereno dobar, potrošnja ulja je 1dl na 1000km (a i maaalo kaplje na brtvi kartera!), benzina 6,5-7 litara na 100km otvorene ceste, 10l po gradu. Brine me zvuk metalnog zveckanja koje se javlja samo kad stisnem gas, bilo to u leru ili u vožnji, bilo kojoj brzini. Isto je ako gas samo doslovno pipnem vrhkom prsta ili dam više, čini mi se potpuno neovisno o okretajima motora. Kad pedalu gasa otpustim, zvuk potpuno nestaje, motor je savršeno tih. Bila sam kod par majstora, većini se ni ne da gledati ili kažu da to nije ništa. Poštelali su paljenje (novog razvodnika) i ventile. Slušali, rekli da je auto kao nov. Ali brine me taj zvuk, možda zbog neke sitne gluposti cijeli motor nastrada. Došla bi do Vas, ali ste mi zbilja pre daleko. Sigurno ću ići kod Vas bude li jednog dana trebao neki veći zahvat. Bila bi Vam jako zahvalna oko ovog problema! Dakle, metalasto zveckanje (ravnomjerno) se pojavljuje samo kad stisnem (ili samo pipnem) pedalu gasa, bilo u leru ili u bilo kojoj brzini, čini mi se neovisno o okretajima. Molim Vas pomozite od kud da krenem! Napravila sam i mali video i stavila na youtube i mislim da se zvuk dosta dobro raspoznaje: https://www.youtube.com/watch?v=wQ2MxTHbEzw&feature=youtu.be Puno hvala i lijepi pozdrav!

ODGOVOR:

Opisani zvuk se može stvarati zbog istrošenja ; razvodnog lanca, natezača lanca, kliznih papučica lanca, lančanika bredaste osovine, klackalica, bregaste osovine. Neposrednim uvido na vozilu mogu točno defektirati kvar , predložiti rješenje i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 i. - BIJELI DIM ?

Datum objave: 04.10.2014 08:36:54
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam Bmw 318i benzinac 2004 godiste (oko 150.000Km). U voznji kada je zagrejan,povremeno mi izbacuje beli dim? Ne trza,normalno vuce,ponasa se ok. Jedino sto trosi malo vise ulja. Recite mi molim vas sta moze biti u pitanju i sta bi tu trebalo uraditi? Hvala vam!

ODGOVOR:

Ako vidite bijelo plavi di, koji uz to ima i miris po izgorenom ulju , onda su uzrok najvjerovatnije vodilice ventila ( istrošenje ) . Prije bilo kavih radova obavite stručni pregled vozila jer se tako može točno defektirati da li su uzrok vodilice ili nešto drugo . Ako su uzrok vodilice onda se to može riješiti uređenjem glave motora i ugradnjom novih vodilica ventila.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI PD - TEŽE PALI KADA JE TOPLI ?

Datum objave: 01.10.2014 12:09:06
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam golfa 5 1.9tdi 77kw 2004.g.240000km imam dva pitanja...kad je motor vruc teze pali,znaci duze vergla a hadan pali na zub,drugo pitanje kad stisnem kvacilo na pola nesto zuji kao trese a kad stisnem do kraja nista sve oke samo na pola cuje se kao da nesto zvecka....

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti zbog kojih motor teže pali kada je vruć su : veliki pad napona prilikom stsrtanja motora, akumulator, elektropokretač, senzor temperature motora, EGR ventil,  zrak u sustvau goriva, dize, električna instalacija motora, senzor radilice, dobavna pumpa, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,8 i. - ČUJE SE ZVUK KOMPRESORA ?

Datum objave: 29.09.2014 10:45:38
Slika
PITANJE:

Poštovani, Posjedujem VW Golf III 1.8 benz 280 000 km 1996.godište, kada upalim klimu čuje se zvuk paljenja kompresora, broj okretaja motora naraste na 1300-1400 te odma padne na 1100 i tako cijelo vrijeme kao da trokira (zaletava se).Klima vrlo slabo hladi. Napominjem da je auto kupljen sada te prema riječima vlasnika klima nije uopće paljena niti punjena nekoliko godina. Da li je to moguće da u sustavu nedostaje plin ili nešto drugo?

ODGOVOR:

Uvijek kada se kupi rabljeno vozilo potrebno je obaviti snimak stanje kompletnog vozila, utvrditi neispravnosti i prvom prilikom otkloniti neispravnosti i napraviti servis vozila. Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklope snage, filteri, injektori, regulator tlaka goriva, električna instalacije motora, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora. Kada se obavi pregled navedenih dijelova, otkrivene neispravnosti terba otkloniti i tada će motor ispravno raditi u leru i prilikom vožnje. Nakon toga se može po potrebi baviti klima uređajem i to na način da se ispitaju svi dijelovi sustava klime .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 TDI PD - KRIVO GORIVO , BENZIN UMJESTO DIZELA ?

Datum objave: 27.09.2014 09:15:31
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Danas mi se dogodilo da sam greskom(rastresenost :/) ulila benzin u vw polo 1.4 tdi,imala sam 1/4 spremnika eurodisela i natocila jos 200kn eurosupera bs95, auto je normalno upalilo i bwz peoblema sam vozila nekih 8-10km,stala na semaforu i auto je radilo ali kao da gubi na snazi. Izgasila sam ga,pa ga nonovno 3,4 puta pokusala upaliti,ali je samo verglao,a gas uopce nije reagirao. Gurnuli smo ga u stranu da ne smeta i ostavili ga dok se ne snademo. Posto zivimo na otoku. Dali imate ideju kolika bi mogla biti steta? Hvala! LP Marija

ODGOVOR:

U ovom slučaju najvjerovatnije neće biti štete. Potrebno je obaviti slijedeće : izvaditi gorivo iz rezervoara, zamijeniti filter goriva, vakumski izvući gorivo iz cijevi za dovod goriva i iz visokotlačne pumpe. Nakon toga treba pomoću ručne pumpice povući novo dizel gorivo iz rezervoara kako bi isto došlo do filtera goriva i do visokotlačne pumpe. Nakon toga se može stsrtati motor. Nakon nekoliko startanja motor će upaliti . Odmah na početku motor može nemirno raditi ali nakon nekoliko sekundi rad motora će se normalizirati i motor će opet ispravno raditi .

na vrh Povratak na vrh

CHEVROLET AVEO 1,2 i. - POVREMENO SE PALI LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 26.09.2014 08:48:59
Slika
PITANJE:

Chevrloet Aveo 1,2s 53 kw.Poveremo se pali lampica engine chek.Kada se auto spoji na kompjuter izbacuje da je greska u pokazivacu bregaste osovine.Problem je u tome da taj pokazivac mjenjao barem 3 puta u 5 mjeseci dali original ili od konkurencije uvijek ga izbaci istu gresku.Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Dijagnostika koju ste radili nije odrađena točno niti do kraja. Osim navednog senzora moguće druge neispravnosti su ; konektor senzora, električna instalacija od senzora do ECU centrale, pojedini ostali senzori motora, lambda sonda , loša iskra na svjećicama, injektori, regulator tlaka goriva, mehaničko stanje motora, ECU centrala. Zbog svega navedenog treba obaviti kompletnu dijagnostiku motora a za to nije dovoljan samo dijagnostički kompjutor i neiskusan djelatnik .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. - ZAMAŠNJAK

Datum objave: 26.09.2014 08:04:48
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, Obraćam Vam se zbog Vaše dokazane stručnosti i kvalitetnih odgovora na postavljena pitanja. Vozim WW Polo 1.4, 8V, 44kw, 2001. 6n2 benzin, 98000 km., 2. sam vlasnik. Imam problem s vibracijama prilikom polaska a u vožnji se ne osjeti prilikom mjenjanja brzina. Vibracije nisu velike, ali se osjete. Mijenjao sam dva puta cijeli komplet kvačila (SACHS) da bi na kraju mehaničar došao do zaključka da je vjerojatno u pitanju neravan zamajac. Je li se zamajac smije tokariti zbog ravnanja, mislim na balansiranost i težinu zamajca? Ako smije, koliko se smije tokariti? Ako imate dobar rabljeni zamajac za navedeno vozilo, je li se može kupiti kod Vas? Naime, mehaničar kaže da je novi zamajac skup i pitanje je isplativosti kupnje novog zamajca za staro vozilo. Hvala na stručnoj pomoći. Srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Prema pravilima struke zamašnjak s ene tokari . Na taj način mu se smanjuje težina i debljina. Debljina zamašnjaka je vrlo bitna jer definira pritisak na lamelu. Nakon tokarenja pritisak na lamelu će biti manji. Ako je Vaš mehaničar uvjeren da može tokarenjem riješiti navedeni problem neka pokuša na svoju odgovornost . Osobno se ne bavim prodajom ni novih ni rabljenih dijelova.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS C-MAX 2,0 TDCI - LOŠE RADI U LERU KADA JE HLADAN ?

Datum objave: 24.09.2014 19:12:49
Slika
PITANJE:

Poštovani Evo svaki put kad u google ukucam nešto vezano za moje vozilo ponudi mi vašu stranicu pa sam odlučio kontaktirati vas ovim putem. Kupio sam pred dva mjeseca rabljeni Ford Focus C-Max 2005, 2.0 TDCi 100kW, auto ima prijeđenih 115000 km i nemam razloga sumnjati u to. Napravio sam veliki servis. Auto je kod prvog jutarnjeg paljenja dosta nemiran, trza u leru, a kad se zgrije je sve ok. Gašenje je isto dosta nemirno. Na radnoj temperaturi se super ponaša i performanse su mu odlične. U dva navrata je baš jako zadimilo svjetliji dim kod jutarnjeg paljenja uz dosta vibracija i prestalo čim se krene u vožnju. God naglog davanja gasa u 1. i 2. brzini na 1500 o/min lagano "štucne" i normalno nastavi. EGR je očišćen, stanje bez promjena, ne javlja nikakve greške! Malo sam se raspisao, ali sve u svrhu što boljeg vašeg uvida u situaciju. Unaprijed vam zahvaljujem Pozdrav Bojan

ODGOVOR:

Sve neispravnosti u vezi Vašeg vozila mogu se otkriti neposrednim uvidom i pojedinačnim ispitivanjem pojedinih dijelova i sklopova . Svaki bolji servis bi trebao imati za tu svrhu dobro osposobljenog stručnjaka koji može uz pomoć servisne logistike otkriti i ovakve kvarove . Ovom prilikom ću navesti što sve treba ispitati : prisutnost zraka u gorivu, količinu goriva na pojedinim dizama, tlakove kompresije, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, senzor radilice, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, pad napona u pojedinim električnim vodovima, ulazni napon od ECU centrala do diza, ECU centralu .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 i. 16V - VELIKA POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 24.09.2014 10:55:29
Slika
PITANJE:

Dobar dan! Imam pitanje u vezi svog ford escorta 1.6. 16V. efi 1992. ugradili smo novu lambda sondu ali mu je potrosnja goriva i dalje velika. bili smo u servisu na dijagnostici no majstor nam je rekao da auto nemoze spojiti na kompjuter. zanima me sta napraviti unaprijed hvala

ODGOVOR:

Ako se ne može spojiti dijagnostički kompjutor , onda se radi pojedinačno ispitivanje pojedinih dijelova i sklopova . Opčenito se ispituje : mehaničko stanje motora, kompresija, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav za upravljanje motorom . Kada se obavi spomenuto ispitivanje točno se može znati koje su neispravnosti i zašto motor ima veliku potrošnju goriva. Na žalost ovakvo ispitivanje nije poznato mnogim djelatnicima autostruke .

na vrh Povratak na vrh