Danas je: 06.07.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

CHEVROLET AVEO 1,4 i. - KONTAKT BRAVA

Datum objave: 02.07.2015 22:39:36
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Aveo Chevrolet star 7 godina. brava za paljenje motora se pokvarila tako da se motor može upaliti jedino na vibracije tj. lupanje čekićem. Zanima me koliko košta popravak brave i nova brava te izrada dva ključa? Hvala Tatjana

ODGOVOR:

Brava za paljenje se sastoji od električnog dijela i od mehaničkog dijela. Električni dio je često uzrok i nije jako skup . Navedeni dijelovi se ne popravljaju nego se zamijene novima. Točne cijene možete saznati u ovlaštenom skladištu dijelova kada navedete broj šasije vozila. Mi to možemo točno defektirati i navesti cijene kada pregledamo Vaše vozilo .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 T - POVIŠENA TEMPERATURA MOTORA ?

Datum objave: 02.07.2015 22:37:09
Slika
PITANJE:

Poštovani kupio sam audi a4 1.8t s plinom, auto kroz 10 km pokaže temperaturu 100 pa spusti na 90 stupnjeva. Razina vode se drasticno smanji i kada otvorim ćep od spremnika vode izade pritisak i voda iz boce uđe u crijeva. tada potrosi oko 4l vode a i vidljivi su mali tragovi vode na t koljenima od crijeva.

ODGOVOR:

Najprije otklonite curenje rashladne tekućine sa pojedinih priključaka, sa cijevi te sa drugih dijelova sustava hlađenja. Ako i nakon toga ne bude rezultata , možete sumnjati na hladnjak i na brtvu glave motora.

na vrh Povratak na vrh

SEAT LEON 1,6 i. - LOŠA DIJAGNOSTIKA ?

Datum objave: 29.06.2015 21:54:28
Slika
PITANJE:

Poštovani, kupila sam Seat Leona 1,6 prije godinu dana. Tri dana nakon preuzimanja pojavila mi se greška-lampica motora. Kao greška pisalo mi je Lambda sonda. Zamjenjena je, ali je stavljena od konkurencije. Nakon tjedan dana opet mi se javlja ista greška. Ovoga puta piše katalizator. Takodjer zamjenjen, stavljen od konkurencije. Nakon dva tjedna, OPET greška, ovoga puta opet katalizator! Šta mi je raditi?? Auto kuća od koje sam uzela auto me otkantala, tako da sam ostala sama. Auto normalno radi! Hvala unaprijed...

ODGOVOR:

Na žalost niste se namjerili na majstora svojega zanata nego na nekoga sa skromnijim znanjem . Kada se na kompjutoru očita greška lambda sonde ili katalizatora onda se to ne mijenja nego se radi pojedinačno ispitivanje pojedinih komponenata sustava elektronskog ubrizgavanja . Na taj način se točno defektira stvarni kvar . Na taj način je to trebalo raditi i na Vašem vozilu . potražite kvalitetan servis ili se javite nama da to riješimo .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A5 3,0 TDI - PALI SE LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 25.06.2015 22:32:07
Slika
PITANJE:

Pozdrav i postovanje, imam audi a5,2009,3.0 tdi i zna mi upaliti check emgine lampicu, auto se vozi normalno,ide normalno i znaci sve super osim sto se ta lampica nekad upali i gori oar sati ili dan dva pa se gasi, na servisu kazu da su zaklopke na usisnoj grani i da ih treba mijenjati i da treba i usisnu granu mijenjati al ja nerazumijem zasto ako auto ide normalno kao i uvjek i nema nikakvih znakova kvara osim kad se upali ta lampica pa prije nego platim taj popravak skupo volio bih vuti i vase misljenje, hvala puno Pozdrav

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : zaklopke usisnih kolektora, pojedini senzori motora, regulator tlaka goriva, dize, visokotlačna pumpa, upravljačka elektronika motora, EGR ventil. Napravite dijagnostiku motora i točno defektirajte kvar .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,4 i. 16V - LOŠE RADI

Datum objave: 25.06.2015 20:56:12
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Renaul Clio 1.4 16V proizveden 2001 godine. Trenutni ima 178500 km, nakon mijenjanja zupčastog remena pojavio se problem, auto trese na mjestu i povremeno u voznji dize okretaje motora do maksimuma. Promijenili smo indikator temperature, svijecice i klapnu gasa, nakon toga nema vise problema da auto sam podize okretaje, ali je ostao problem da auto na mjestu jos uvijek jako trese i radi na preniskom broju okretaja, u voznji je sve uredu. Molim vas za svijet. Hvala. LP, Romina

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : faza motora, pojedini senzori motora, aktuator minimuma, električna instalacija , mehaničko stanje motora, nečisti injektori, ECU centrala, ostali netipični uzroci . Obavite najprije pojedinačno ispitivanje pojedinih dijelova i sklopova . Provjerite i mehaničko stanje motora ( kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA - SLABIJE VUČE I GASI SE

Datum objave: 19.06.2015 08:24:31
Slika
PITANJE:

Poštovani, radi se o Xsari 1.4 , benzinski motor, 2001/2002. Naime, prilikom vožnje pali se lampica crpke za ubrizgavanje i u tom trenutku auto počinje slabije "vući" tj. kao da ne rade svi cilindri. Prilikom paljenja nema problema već tijekom vožnje. Dogodi se da napravim 50 km i bez ijednog paljenja lampice a nekad i nakon par kilometara bude učestalo. Prilikom prebacivnja u nižu brzinu kod zaustavljanja zna se dogoditi da se auto ugasi kad stisnem kuplung. Dva neovisna dijagnosticiranja ukazuju da su možda injektori u pitanju. Volio bih da po sustavu eliminacije otklonimo kvar da se zna za ubuduće.Ako imate kakav prijedlog unaprijed se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Potrebno je napraviti pojedinačno ispitivanje pojedinih dijelova i sklopova. Ispituje se najprije mehanički sustav motora,pa sustav dobave goriva,sustav paljenja,sustav za upravljanje motorom. Nema smisla nabrajati sve moguće kvarove kojih može biti i preko 20. Nakon kompletne dijagnostike zna se točan uzrok problema. Po potrebi se javite u naš servis.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,9 D - NE PALI HLADAN ?

Datum objave: 18.06.2015 20:33:45
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Clio II 1.9d 2001 godina, 150000 km. Od prije par dana (zamijenjen akumulator) ne pali ujutro na hladno. nakon što se auto ugrije na suncu sat vremena i manje upali normalno, radi normalno i pali cijeli dan do sutra ujutro, pa opet ništa dok se ne ugrije na suncu, i tako već tjedan dana. Na dijagnostici ne pokazuje grešku, sve OK.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : zrak u sustavu goriva, elektromagnetski ventil visokotlačne pumpe, senzor radilice, upravljačka elektronika visokotlačne pumpe, mehaničko stanje motora, ostali netipični uzroci.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 CDTI - ČUDAN ZVUK MOTORA ?

Datum objave: 18.06.2015 20:32:05
Slika
PITANJE:

Poštovani, u pitanju je Astra Classic 1.7 CDTI, 2004. godište,200000km, redovito održavana kod ovlaštenog servisera, snaga motora 59KW, moj prvi auto i nemam ga niti godinu dana.Ovako,vozilo mi je došlepano u servis , jer je počeo strašno ružiti kod motora i rekli da ga ne vozim.Kada su rastepli cijeli motor, došli do toga da prijašnji serviser kod mjenjanja zupčastog remena nije ništa zategnuo i zašrafio kako treba, te mi je zbog toga otišla uljna pupa. Dijelovi su kupljeni svi novi, od uljne pumpe, zupčastog remena, vodene pumpe, klinasti remen( sve u kompletu)i mogu reći da me masno došlo. Problem je taj da vozilo ide super, ne trošu ulje, ne dimi, sve, sve ok, ali je glasan nenormalno.Čuje se to neko struganje, više sa strane suvozaca, kod vožnje, u leru...Rekli mi da se neka tako vozim, da je moguće da je bregasta malo dobila, ali da to nije ništa. Provjerila i kod drugog mehaničara i on mi rekao isto, da se mogu tako voziti. E sad, ja se spremam sa klincima na more i ne bi da stanem negdje na putu, pa Vas lijepo molim za Vaše mišljenje. Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Servisi u kojima ste bili nisu dali uvjerljivo objašnjenje . Ako Vi kao amater možete prepoznati da motor nema ispravan zvuk onda bi djelatnik autostruke morao odmah prepoznati takvu neispravnost , predložiti rješenje i Vama dati detaljno objašnjenje . Takav zvuk mogu stvarati brojni dijelovi u motoru i izvan motora. Ako dođete kod mene u Samobor, napraviti ćemo Vam besplatno defektažu i dati svoje stručno mišljenje .

 

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. - MOTOR SAM DODAJE GAS ?

Datum objave: 13.06.2015 19:23:42
Slika
PITANJE:

Lijepi pozdrav, Poštovani, molim Vas za savjet. Vozim Renault clio 1,2 benzin, 2000. I zadnjih mjesec dana u leru, čak ponekad I u vožnji sam dodaje gas pa ga moram zaustaviti sa strane I ugasiti, jer se neće sam smanjiti. Papučica je ok, ona se ne uvlači, nego mašina užasno bruji . Nakon toga se teško pali. Redovito održavam auto, godišnje prođem s njim cca 14000km I potrošnja mu je bila oko 5l/100km. Probala sam I otkopčati onaj automat gasa, ali on I bez njega sam povećava brzinu. Molim Vas savjet što još pogledati I provjeriti . Hvala unaprijed, Ksenija

ODGOVOR:

Logično je da najprije napravite dijagnostiku i da točno defektirate kvar . Moguće neispravnosti su ; senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, potenciometar leptirastog ventila, regulator tlaka goriva, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TD - INTERCOOLER ?

Datum objave: 08.06.2015 20:22:20
Slika
PITANJE:

Dali mi se u golfa 2 1.9 td isplati postavljati inercooler. Kolke su šanse da je auto brži? Dali mogu staviti intercooler od nekoga drugog auta,dali če mi auto biti onda tromiji pri malim brojevima okretaja ili će biti brži jer ga želim da bude brži za početak nego što je i dali ako postavim intercooler moram otvoriti malo bosch pumpu ?

ODGOVOR:

Jedina uloga intercoolera ( hladnjak zraka ) je da ohladi zrak kojega tlači turbina u usisni kolektor i motor . Hladniji zrak je gušči i zbog tog au cilindar može ući veća količina zraka . Uz veću količinu zraka treba povećati i količinu goriva. Osobmo se ne bavim takvim improvizacijama . Vi možete pokušati ugraditi bilo koji intercooler , međutim samo time nećete postići veliki efekt . prije svega provjerite kompresiju motora i čistoću usisnih kanala . Kompresija bi trebala biti preko 30 bara a usisni kanali potpuno čisti .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 CDI - VENTILATOR KABINE

Datum objave: 06.06.2015 22:08:32
Slika
PITANJE:

Gospodine Meić. Vlasnik sam Mercedes E220 cdi 2000god.Ventilator kabine dok se upali auto i dok ga okrenete npr na br 3 vrti i puše pa nakon 2 do 3 min stane i onda kao da ne daje znakove života pa tek za oko 10 minuta vožnje počinje opet sam od sebe puhati. Za to vrijeme se čovjek skuha u vrućem autu pa se moram voziti sa otvorenim prozorima. Molim Vas dali bi mi mogli otprilike reći ako sumnjate na neki kvar što bi to moglo biti. Uvijek se to događa u istim vremenskim razmacima u početku vožnje i još mi se čini da se kao čuju nekakvi čudni zvukovi iz ventilacije ali ništa posebno. Hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : elektronski otpornik motora ventilatora, komanda grijanje/hlađenje, električna instalacija, elektromotor ventilatora, ploča s osiguračima i relejima , BSI računalo, ostale netipične greške . Najprije točno defektirajte kvar a onda obavite popravak .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO - PREGRIJAVANJE KOČNICA

Datum objave: 04.06.2015 12:22:27
Slika
PITANJE:

Poštovanje, vozim vw polo 2008 godina 1.2. benzinac.Prije dva mjeseca mjenjao sam disk plocice na auto, ali sada prije par dana vozio sam se po jako brijegovitom području i meni su se zadimile kočnice, ali mi nikakva lampica ne svjetli da je nesto otislo i sada vise nema problema sa kocenjem jedino znaju cvilit pa me zanima u cemu je problem? LP

ODGOVOR:

Dim koji ste vidjeli ukazuje na to da su se pregrijale kočnice (disk pločice). Pojava cviljenja je posljedica pregrijanosti disk pločica. Ugradite nove disk pločice i problem će biti riješen. Ako želite dođite na besplatni pregled. - 

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 - FAZA MOTORA

Datum objave: 29.05.2015 22:02:08
Slika
PITANJE:

pozdrav zanima me kako da uzupcim audi a6 2.5 tdi 180 konja puko mi je remen i sad neznam da nadem oznake da ga uzupcim

ODGOVOR:

Oznaka uglavnom nema, nego se u tu svrhu koriste specijalni alati s kojima se blokiraju bregaste osovine (točan položaj faze). Drugi način je naći dobrog automehaničara.

na vrh Povratak na vrh

CHEWROLET AVEO - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 28.05.2015 21:18:08
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Chewrolet Aveo 1,2 62 KW, godina proizvodnje 2010., prešao je 49000 kilometara. Kolika je isplativost ugradnje auto plina u automobil i kako to djeluje na motor automobila? Napominjem da u narednim godinama imam povećanu potrebu za vožnjom, odnosno najvjerojatnije po godini dana bih prešao od 16000 do 20000 kilometara. Ako bih ugradio auto plin u vozilo eksploatirao bih ga najmanje slijedećih 150000 kilometara, naravno ako to ugrađeni sustav pogona na auto plin dopušta. S tim u vezi, što mi preporučujete? Lijepi pozdrav!

ODGOVOR:

Na našem tržištu postoje brojni plinski sustavi razlčiti po cijeni i kvaliteti.Cijene se kreću od 6000 - 13000 kn. Mi ugrađujemo samo plinski sustav PRINS koji je najbolji i najskuplji. Garancija na taj sustav je 5 godina ili 150.000 km, a redovni servis je svakih 50.000 km. Do sada nismo imali sa tim sustavom PRINS nikakvih negativnih pojava ni reklamacija.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 4 - LUPKANJE

Datum objave: 28.05.2015 21:09:59
Slika
PITANJE:

golf 4 tdi 2000.god. problem kod kretanja ili ti mijenjanja brzina osijeti se luft i da se nesto pomijera naprijed nazad te lupkanje kad se ta radnja dogada,lupanje se osijeti ispod mijenjaca,to jest u gitribi..prvo sam mislio da je prednji nosac motora i kad sam to promijenuo ono se isto lupanja dogada..unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Pregledom Vašeg vozila možemo vrlo brzo i točno defektirati kvar i isti otkloniti. Moguće neispravnosti su: pogonske osovine,homokinetički zglobovi,pojedini dijelovi ovjesa,nosači motora,hvatišta ovjesa,istrošenja u transmisiji, ostali netipični uzroci

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,9tdi PD - NE RADI TURBINA

Datum objave: 25.05.2015 20:59:10
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav, zamolio bih Vas za pomoc oko mojeg automobila. Rijec je o Audi a3 8L TDI 1.9 74kw iz 2001 godine. Jutros se pri paljenju automobila upalila lapica za senzor ulja te turbina vise nije radila. Prije tri mjeseca napravljen je servis sa promjenom ulja ali trenutno pokazuje da je ulje u masini na minimumu. Do sada nije bilo slicnih problema. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru. S postovanjem

ODGOVOR:

Ako je ulje na minimumu to je znak da motor troši ulje. Potrošnja ulja može nastati na tri načina: kroz vodilice ventila, zbog istrošenja klipnih prstenova, zbog istrošenja ležajeva turbine. U ovom slučaju treba izmjeriti tlak ulja u motoru i ustanoviti na koji način troši ulje. Turbina može prestati raditi zbog oštećenja nekih od tlačnih cijevi turbine, zbog propuštanja intercoolera,zbog oštećenja same turbine.

na vrh Povratak na vrh

WV POLO1,4i - VARIRANJE BROJA OKRETAJA

Datum objave: 25.05.2015 20:51:17
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam VW Polo 1.4, 1998 i problem je sljedeći: auto u leru radi ok i odjednom nicim izazvan padne za 200-300 okretaja pa ih digne nazad. u vožnji prilikom dolaska na raskrizje kad se ubaci u ler zna se auto sam od sebe ugasit. Mijenjane svijecice, kabeli, maf senzor, ociscen leptiric gasa,bobina, vakum cjevice, jedino kut paljenja kad je podešavan uvijek varira na 6-6.7. neznam vise sto probat. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Kut predpaljenja se na Vašem vozilu ne podešava, nego to radi kompjutor motora. Nije moguće uspješno napraviti dijagnostiku i otkloniti kvar u svakom servisu. Za to je potrebno znanje, iskustvo i servisno-dijagnostička oprema. Ispituju se svi dijelovi i skolopovi sistematski bez preskakanja. Redoslijed ispitivanja je slijedeći: mehaničko stanje motora (faza,kompresija,propuštanje na ventilima), sustav elektronskog ubrizgavanja goriva (tlak goriva,regulator tlaka goriva,ostali dijelovi sustava), sustav za stvaranje iskre na svjećicama (loša iskra na svjećicama,bobina, električna instalacija motora,ostalo), ECU centrala motora. Potražite servis koji može obaviti ovakvo detaljno ispitivanje.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - ŠALTANJE

Datum objave: 22.05.2015 22:31:56
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam ford fiestu st , 2008god, 110kw.. Model radjen do 2008. Nedavno je stavljena druga getriba sa 80 000km i izbacuje iz druge brzine. Ulazi u drugu brzinu i iz prve i iz trece bez problema i bez krcenja, no nakon kratkog vremena na malom gasu izbaci iz brzine. Moje pitanje je na koji se nacin stelaju sajle od saltanja.? Unaprijed hvala.. Lp

ODGOVOR:

Uzrok izbacivanja iz brzine nisu sajle nego istrošenje u mjenjaču . Ako se sajle mogu podešavati onda se to radi na njihovom kraju koji je spojen na sam mjenjač .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,3 i. - MOTOR SE GASI NA LERU ?

Datum objave: 21.05.2015 00:01:33
Slika
PITANJE:

Poštovani, prelažem da se na Vašoj web stranici uvede još jedna tražilica prema vrsti kvara, odnosno pretraživanje bilo koje riječi iz rubrike besplatni savjeti. Posjedujem Ford Fiestu 1.3 Flight 1998. godine i imam 2 pitanja: 1. Kada se motor zagrije nakon pređenih odprilike 10 km ( ljeti i manje) i kada se ide na stajanje automobila u leru ( npr. kod čekanja i skretanja na glavnu cestu) istovremeno pritisnem kvačilo i kočnicu i tada dolazi do gašenja motora. Nakon toga motor upalim i daljnje kretanje je normalno. 2. Kako se mijenja svjetiljka (žarulja za kratko i dugo svjetlo ) na prednjoj strani. Dali treba skidati staklo prednjeg fara ili se žarulja mijenja sa unutarnje strane, ispod haube. Naime , kutija desnog prednjeg fara prekrivena je sa unutrašnje strane crijevom za dovod zraka motora. Sa pštovanjem !

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, zaklopka snage, senzor položaja zaklopke snage, motorić minimuma, brtva usisnog kolektora, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, EVAP ventil rezervoara, senzor radilice, prekid iskre na svjećicama, ostali netipični uzroci . Najprije napravite dijagnostiku kvara a tek onda obavite potreban popravak . Žarulja se mijenja sa stražnje strane fara , oslobodite prostor za pristup žarulji .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - KONTROLA KLIME

Datum objave: 17.05.2015 22:02:56
Slika
PITANJE:

Na koji način se može na naćin "uradi sam " ispitivanje klima uređaja na skcodi oktavi 1.6(poroznost i da li ima dovoljno sredstva za hlađenej (koje je to sredstvo) hvala i lp

ODGOVOR:

Plin koji se koristi za klima uređaj je freon R134a. Nema ga u slobodnoj prodaji, mogu ga nabaviti samo licencirani servisi. Količinu plina nije moguće provjeriti na način uradi sam, je za tu svrhu postoji specijalni servisni uređaj (cijena mu je oko 20.000 kn).Svi koji se bave servisiranjem polažu ispit i dobivaju državnu licencu za rad.

na vrh Povratak na vrh