Danas je: 21.12.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT CLIO 1,2 i. 16V - IMAM DVA PROBLEMA ?

Datum objave: 20.12.2014 13:47:37
Slika
PITANJE:

postovanje...imam renault clio 1.2 16v 2003 god...imam dva problema...prvi je da vidim na cepu kad otvorim motor da je bijela masa gore a kada dole izvucem mjericu ulja sve je ok dole....ne vidi se bijela masa...pa se bojim dali je pomjesao vodu i ulje...ulje mi ne gubi i vodu ne gubi??drugi problem je da mi se zna nekad upalit lampica neka na sredini onako kao grijac u kockici...te jedna desno dole u cosku kao nacrtan motor...obje skroz gore a ova prva kada se upali neda mi da vozim brze od 40km na sat...i onda se odjednom ta prva ugasi i sve ok i opet mogu vozit normalno...i malo malo mi se upali i ugasi...recite nesta sta bi moglo biti?

ODGOVOR:

Ukoliko nema pojave da nestaje rashladna tekućina i ako motorno ulje ima normalnu boju onda nema nikavog mehaničkog kvara na motoru . Bijela masa nastaje zbog kondenzata koji se stvara u motoru zbog higroskopnosti ulja i zbog kratkih relacije u kojima motor ne može postići radnu temperaturu . Odgovor na Vaše drugo pitanje je da postoji neispravnost na : sustavu za dobavu goriva, na sustavu za stvaranje iskre na svjećicama, na sustavu za upravljenje motorom . Prvi korak je dijagnostika i točna defektaža kvara a nakon toga potreban popravak . Ispitati treba slijedeće ; sve senzore motora, mjerač mase zraka, lambda sondu, tlak goriva, injektore, kablove, svjećice, bobinu, električnu instalaciju motora .

na vrh Povratak na vrh

KIA CEED 1,6 CRDI - TEŽE PALI HLADAN ?

Datum objave: 19.12.2014 10:29:46
Slika
PITANJE:

Poštovani Imam kiu ceed 1,6 crdi 85kw,2007g problem se dešava kad ujutro se pali auto duže vergla cca 5-10sec ali upali da nakon toga pali normalnije,novi je akumulator stavljen i uredno je servisiran,neki su mi rekli da možda nije do dizne da ne stvara dobru maglicu kod paljenja ali mislim da onda i poslije bi zezao čak su mi neki predložili da stavim u tank dvotaktol mineralni da podmaže dizne?

ODGOVOR:

U rezervoar nije potrebno ništa stavljati , to je nepotrebno . Mogući uzroci otežanog paljenja su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, prisutnost zraka u gorivu, kontrolni modul grijača, senzor tlaka goriva na Rail-u, regulator količine goriva, regulator tlaka goriva, dize, EGR ventil, visokotlačna pumpa, veliki pad napona prilikom startanja motora, mehaničko stanje motora , senzor radilice, filter goriva, akumulator, elektropokretač .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,9 TDI - NE PRIMA GAS ?

Datum objave: 17.12.2014 15:41:18
Slika
PITANJE:

Imam audia 80 B4 karavan 1994god 66kw TDI Problem nece primi gas ni u ravnici ni u brdu ,odjednom povuce kao lud i opet se to sve ponavlja,hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : filter goriva, nečist rezervoar, zrak u sustavu goriva, regulator količine goriva, dize, visokotlčana pumpa, mehaničko stanje motora, EGR ventil, mjerač mase zraka, začepljenje na usinim kanalima , niski tlak zraka , sustav za regulaciju turbine, turbina.

na vrh Povratak na vrh

BMW 530 XD - LUPANJE KOD GETRIBE ?

Datum objave: 10.12.2014 13:55:44
Slika
PITANJE:

Postovani,lijep pozdrav!Imam Bmw 530xd,2006g,saltung mjenjac,197500km.U zadnjih par tjedana primjetio sam lupanje negdje u predjelu getribe ili prednjeg diferenciala.Lupanje se cuje najvise kod sporije voznje pri laganom gasu u prvoj i drugoj brzini sa zaokretanjem volana lijevo i desno(voznja od lijevoga ruba ceste do desnoga) i to svaki put kad se vracam od ruba ceste prema sredini,odnosno kad se kotaci poravnavaju u autu se cuje sve jaci trzaj i udarac.Kod vece brizine i dok se ne vozi tzv.slalom ne cuje se nista.Takoder sam primjetio slicne simptome kod spustanja nizbrdo u lijevi zavoj(vjerovatno i u desni bi bilo isto) na asvaltnoj podlozi.Ovjes je pregledan i vizualno nema nikakve greske.Jos se javlja uz to i nekakvo lupkanje kod rucice mjenjaca,prilikom ubrzavanja na nizim okretajma(kao sklocanje)i to secuje najvise u drugoj brzini(osjeti se i u trecoj i cetvrtoj,ali laganije).Hvala puno na odgovoru,pozdrav!

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogući uzroci su : vanjski homokinetički zglobovi, unutrašnji homokinetički zglobovi, mala vjerovatnost je da je istrošenje u diferencijalu . U svakom slučaju najprije treba obaviti točnu defektažu a nakon toga obaviti potreban popravak .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,9 TDI - NEMIRAN RAD NA LERU ?

Datum objave: 10.12.2014 09:06:42
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine.imam audi a3 1.9tdi 110ks,1998god.s problemom.kad vozim na nizbrdici i spuštam se lagano stisnutim kvačilom , motor lagano trza kao da mu se smanjuju okretaji primjećujem kazaljku okretaja da ne miruje.taj nemiran rad motora ponekad primjetim i na radu na leru dok auto stoji.isto tako i kad u prvoj brzini na ravnoj cesti pustim auto bez gasa da vozi.ovi simptomi nisu stalni .auto je uredno servisirano uvijek.na na dijagnostici nema nikaakvih grešaka.hvala na pomoći

ODGOVOR:

Točan uzrok se može znati nakon stručnog pregleda i dijagnostike motora. Moguće neispravnosti su : pojava zraka u gorivu, nečist rezervoar, filteri, mehaničko stanje motora, tlakovi kompresije, propuštanje na ventilima, dize ( razlika u količini goriva ) , senzor temperature motora, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, visokotlačna pumpa, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 2,0 i. 16V - MOLIM VAS KAKO DALJE ?

Datum objave: 07.12.2014 13:41:41
Slika
PITANJE:

Struja na vozilu Alfa 156 2.0 16v Poštovani gosp Meić, Nakon što mi je gore navedeno vozilo počelo trokirati kod stiskanja gasa susjed mi je kako kaže da se razumije u vozila i išao mi gledati auto. Naime isti mi je nakon pregleda rekao da je gledao struju na senzoru nekog protoka, mislim da je rekao protok zraka. Kaže da je bilo 12v no slučajno pri testiranju je međusobno spojio plus i minus i više na tom priključku nema uopće nikakve struje. Nakon toga sam išla kod lokalnog majstora da mi spoji vozilo na dijagnostiku, kaže kako je sad prikazano niz senzora da ima grešku, reko je da je greške obrisao ali nakon paljenja auta se ponovno pojave, skinuo je kompjuter auta i testirao ga je.. rekao je da je OK. Je li moguće da je nešto drugo izgorilo umjesto kompjutera vozila, nikakve releje mi nije spominjo dok je ovaj susjed rekao da bi mogli oni biti. Auto readi ali svakako.. loše sluša gas, u leru se trese pa se ugasi.. i tako. Molim neki savjet što sad dalje gledati/mijenjati? Hvala!

ODGOVOR:

Na samom početku moram reči da nemate sreće sa servisima koji su radili defektažu i koji su pokušali otkloniti kvar . Složenost problema na Vašem vozilu prelazi njihove tehničke mogućnosti . Moguće je da je neispravan sam kompjutor, pojedini senzori i električna instalciaja motora. Najbolje bi bilo da pronađete servis koji može rješavati i ovakve kvarove. Kada bih imao mogućnost pregledati Vaše vozilo , najprije bih obavio opsežno ispitivanje , defektažu kvara i tada bih Vam predložio rješenje i obavio popravak.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 E 2,0 i. - TLAK U RASHLADNOM SUSTAVU ?

Datum objave: 06.12.2014 12:17:53
Slika
PITANJE:

Prijteliji trebam pomoc, naime imam Mb 190E 2.0 imam problem sa pritiskom u posudi za rashladnu tecnost.Auto nema cirkulacije iako sam izvadio termostat i probao tako ne vidi se cirkulacija vode a pritisak u boci je ogroman kad se skine cep izbaci svu tekucinu.Probao sa skinuti crijevo koje ide od termostata prema boci i kada puhnem voda cirkulise kroz sistem dok je auto ugasen. U radu kad je cep zatvoren voda kad se ugrije sva crijeva i hladnjak su ravnomjerno vrucaa stim jos nisam primjetio kad skinem cep sa posude dok je auto hladan i upalim ga ne podize nivo niti da prelijeva.Ako mozete dati bilo kakav savjet bio bih Vam jako zahvalan

ODGOVOR:

Ugradite ponovo vrlo kvalitetan termostat , napunite rashladnu tekućinu i napravite probnu vožnju . Ako u vožnji temperature motora ne prelazi dozvoljenu normalu, ako se motor ne pregrijava, ako ne izbacuje rashladnu tekućinu iz posude , onda Vas nije briga što Vi ne vidite da rashladna tekućina ne cirkulira. Kada je ispravan rashladni sustav onda je tlak u rashladnom sustavu oko 1,2 bara .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 1,6 i. 16V - KAKO DA OTKRIJEM KVAR ?

Datum objave: 03.12.2014 15:12:04
Slika
PITANJE:

Poštovani, kao prvo da Vas pohvalim Vas i Vašu stručnosti znanje i iskustvo pretočeno u savjetovanje kojemu najviše vjerujem! Naime javljam se u vezi vozila Alfe 156 1.6. 16v TS 1998g. 88kw. Problem je sljedeći.. na leru radi nemirno baca okretaje sa 800 na 1500 i nazad, otprilike svako jednu sekundu onako diže pa spušta.. nekad i padne ispod 800 pa se počme trest i ugasi se. No sve to bi ukazivalo na motorić ler gasa Boschov kod 0 280 140 553, budući da sam na njemu uočio fizičko oštećenje kao da je otopljen njegov dio za gdje mislim da pušta zrak. Ono što mene zanima je što se događa u vožnji, a to je da kad stisnem gas (nekad) auto nikako da krene, kao da se guši a onda odjednom ulovi i krene.. je li moguće da se to dešava zbog tog motorića ler gasa? Naklapni je također i onaj senzor pritiska gasa, može li on zezat? Na njemu nema oštećenja. Ako ne što bi drugo na usisu moglo biti? Cijev provjerena (sve poslije zenzora protoka zraka pa do glave motora nigdje ne pušta), senzor protoka novi ugrađen.. filter zraka star, ali sam probao bez njega pa se isto dešava.. Pitao sam dosta majstora na Rabu i svaki govori nešto drugačije zato ona moja prva rečenica u ovom romanu :-) P.S. motor je ispravan jer je novi ugrađen, isto se dešavalo i na predhodnom, usisna gran i cijevi i senzori su ostali stari. Slobodno možete i zvati na mob. Nadam se skorom odgovoru i srdačno Vas pozdravljam!

ODGOVOR:

Ako ste stvarno sigurni u neku neispravnost onda po vlastitom nahođenju obvaite doradu ili zamjenu neispravnog dijela. Dijagnostika motora je najzahtijvniji i najvažniji dio posla u autoservisnoj djelatnosti . U većini slučajeva gubi se puno vremena na pojedinačno ispitivanje pojedinih dijelova i sklopova jer se dijagnostički uređajem ( kompjutorom ) može otkriti samo mali broj kvarova. U ovom slučaju ću Vam objasniti kako treba napraviti ispitivanje i dijagnostiku . Ispitivanje se radi po slijedećem redoslijedu : mehanički sustav motora, faza motora, kompresija, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru, ispitivanje elektronskog sustava ubrizgavanja, svi senzori , davači aktuatori, injektori. tlak goriva, regulator tlaka goriva, mjerač mase zraka, aktuator minimua, zaklopka snage, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, probijenje visokog napona, kvaliteta iskre na svjećicama, bobina, ulazni napon u bobinu, sustav za upravljanje motorom, električna instalaciaj motora, ECU centrala motora. Nakon pažljivog i detaljnog ispitivanja navedenih dijleova i sklopova može se točno zanti što je neispravno i cijena popravka .

na vrh Povratak na vrh

FIAT MAREA 1.9JTD - POTROŠNJA ULJA ?

Datum objave: 02.12.2014 08:38:01
Slika
PITANJE:

Imam Fiat Mareu1.9 JTD 77Kw.motor je na autu rađen generalno i sve je dobro napravljeno,auto ide dobro al me brine sto malo ulja potrosi,recimo na 2000-3000 tisuce jedno pola litre moram dosipati.pregledavano je opet fino paljenje i ustanovljeno je da je promaseno za zub ispod treceg zuba na bregastoj,znaci skoro 3 zuba.sta se sad tu moglo dogodit u glavi motora,dali postoji mogucnos da je savio neki ventil?hvala

ODGOVOR:

Ako motor pali  i ako normalno radi onda nije došlo do oštećenja ventila. Faza motora mora biti potpuno točna inače motor ne radi ispravno . Kada se nepravi generalni popravak motora a to je brušenje cilindara i ugradnja novih klipova , kada se radovi obave na stručan i kvalitetan način , onda nema potrošnje ulja.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 i. - TKO JE KRIV ?

Datum objave: 28.11.2014 10:07:22
Slika
PITANJE:

Postovanje! Posedujem VW Passat 1.8 benzin 1995 god. 66kw. imam problem sa zadnjim desnim kompletnim kocionim dobosom naime osnovni je bio los i zamjenio ga novim u servisu desilo se sledece da mi je procurilo uk ulje, pa mezanima ako je bilo sve uredu da postavljanjem novog procurilo ulje. Znaci samo desna zadnja ljeva je ok. Hvala.

ODGOVOR:

U ovom slučaju krivac nije ni servis ni Vi kao vlasnik vozila. Krivac ili uzrok je dotrajali kočni cilindar . U ovom slučaju je popravak trebalo obaviti na slijedeći način : zamijeniti oba kočna cilindra, zamijeniti kočne papuće ( pakne ) , zamijeniti oba kočna bubnja, po potrebi zamijeniti sajle ručne kočnice . Na taj način bi dugoročno riješili problem i imali odlične zadnje kočnice .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MODUS 1,5 DCI - DIM "ŠTIPA" ZA OČI ?

Datum objave: 28.11.2014 09:35:09
Slika
PITANJE:

postovani, posjedujem renault modusa 1.5 dci 63 kw 2005 sa predjenih 142000 km. u zadnje vrijeme kada je narocito hladno pri prvom paljenju auto nekako losije radi (bruji) i dimi sivo/plavi dim (miris koji stipa za oci) tako dimi nekih 10- 15 sekundi i onda prestane. Primjetio sam da stoje toplije napolju manje je dima.....

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu motor loše radi jer ne rade svi cilindri. Na jednom od cilindara ne dolazi do paljenja dizel goriva i zato izlazi plavi dim koji štipa za oči . Kada se motor malo ugrije počinje raditi i taj cilindar i stanje se normalizira . Moguće neispravnosti su : grijač, diza, lošija kompresija na jednom cilindru, zrak u gorivu, regulator tlaka goriva, ostli netipični uzroci .

na vrh Povratak na vrh

VW TOURAN 1,9 TDI PD - DVOMASENI ZAMAŠNJAK ?

Datum objave: 27.11.2014 07:06:27
Slika
PITANJE:

Poštovani G Meić.- Lijepo Vas molim da mi pokušate detektirati kvar na vozilu VW TOURAN 1,9 TDI, 77 KW, 2006.g. oznaka motora:BXE. Dakle vozilo ima 300000 km, redovito održavano. motor osvježen sa dijelovima prve ugradnje., međutim prilikom izmjene seta kvačila i dvomasenog (plivajućeg ili aktivnog) zamašnjaka napravio sam grešku i stavio tvrdi zamajac uz odgovarajući mu set kvačila. Tom prilikom dolazi do cijelog niza problema... auto na stubnoj dizalici i u vožnji se treska kao da je u debalansu, dali gume, možda poluosovine ili taj tvrdi zamašnjak ili možda mjenjač obzirom da mi teško ulazi u petu brzinu i "krči" prilikom ubacivanja u istu. Skinuo sam i mjenjač i poluosovine i stavio sve NOVO. Da li je moguće da mi se auto trese zbog mogućeg debalansa zamajca?! P.S Znam da plivajući z. umanjuje udarce i vibracije ali ovo stanje ne znanja četvorice mehaničara koji su mi svi zajedno dali oprečna mišljenja je ne izdrživo. Sa štovanjem.- Damir Prusina

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu obični zamašnjak svojom konstrukcijom i težinom ne može kompenzirati vibracije koje stvaraju motor i mjenjač . Zato je izmišljen i konstruiran dvomaseni zamašnjak . Ako je Vaše vozilo sa starim zamašnjakom ispravno i bez trzaja funkcioniralo , to znači da kakda ugradite odgovarajući set spojke i odgovarajući dvomaseni zamašnjak vibracije i trzanje koje ste opisali će nestati a šaltanje će biti ugodno i komforno .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,0 i. - IMAM NEKOLIKO PROBLEMA ?

Datum objave: 26.11.2014 13:42:36
Slika
PITANJE:

Poštovani, Vozim Renault Lagunu 2.0 RXE s benzinskim 84 kW motorom. Imam nekoliko problema pa ako možete locirati rješenja na neka od njih bio bih zahvalan. 1. Motor ne može postići radnu temperaturu. Kazaljka temperature motora se ponekad podigne do pola radne temperature, a zatim se smanji opet blizu nule, i to sve dok motor radi. 2.Mjenjač teško ubacuje u prvu brzinu dok se automobil kreće i pri najmanjim brzinama. Jedino kad je potpuno zaustavljen (u leru) nema problema. To se ne javlja pri ostalim brzinama. 3.Kad volan stoji ravno, automobil skreće za nekoliko stupnjeva u desno.Dakle, da bi auto išao ravno, volan treba okrenuti nekoliko stupnjeva ulijevo. 4.Radio se ne može upaliti. Pri paljenju javlja pogrešku "error code". Koji kod treba upisati i kako uopće pristupiti pisanju koda na radiju?

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu , neispravan je termostat. Uzrok otežanog šaltanja u prvu brzinu mogu biti poluge za šaltanje ili sinhron prve brzine. Greške volana mogu biti: gume felge, dijelovi ovjesa, kočnica. Radio ne možete upaliti jer ne znate pravi kod ( Code ) za radio . Moguće je da to na vozilu negdje piše . To je šifra s četiri znamenke .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 - NE RADI GRIJANJE ?

Datum objave: 25.11.2014 08:05:51
Slika
PITANJE:

dobar dan prijatelj me je zamolio da mu popravim grijanje unutrasnjosti znaci kad upali auto i upali za grijanje motoric mu pocne radit ali mu ne zeli slati topli zrak do cega bi to moglo biti dali je mozda do osiguraca zanima me di stoje osiguraci Peugeot 306 1995.godina hvala molim za brzi odgovor

ODGOVOR:

Ako ste sigurni da motorić ventilatora radi onda je uzrok nešto drugo . Najprije provjerite da li motor postiže radnu temperaturu ( 85 do 90°C ) . Ako motor ne postiže radnu temperaturu onda je neispravan termostat. Ostale moguće neispravnosti su : začepljenje radijatora grijača, ventil grijača, komanda ventila grijača, zaklopke za usmjeravanje zraka kroz grijač, filter kabine, prekid u dovodu vanjskog zraka do grijača .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 308 1,6 VTi - JAKO ME ŽIVCIRA ?

Datum objave: 23.11.2014 13:32:15
Slika
PITANJE:

Pozdrav. U 5 mjesecu kupio sam rabljeni ( 5 godina) Peugeot 308 1.6Vti. Prešao sam 7000km i sada auto ima 15000km. Pitanja: 1. Motor reagira sa zakanjenjem od jednu do dvije sekunde. Ponekad zacukava na 2500 i 45oo okretaja ( na plin se dešava isto) Kada krećem s manje od 2000okr. motor se želi ugušiti , a onda iznenada jurne svom snagom. Isto se desi i pri promjeni brzine, ako u višoj okretaji padnu na manje od 2000okr. Ne pokazuje nikakvu grešku. U kojim bi senzorima ili sklopu trebao tražiti kvar? 2.Jako me živcira jer mi je pedala kuplunga previsoka. Da li se to dade " spustiti" za 1 cm i kako? Kupl. je hidrauličan. Puno Vam hvala na odgovorima. S.D. LP

ODGOVOR:

Zbog problema koje ste naveli potrebno je napraviti kompletnu dijagnostiku motora ( kompjutorska dijagnostika nije dovoljna ) . Ispitati treba slijedceće : mehanički sustav motora, faza , kompresija, varijator faze, tlak goriva, regulator tlaka goriva, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, mjerač mase zraka, senzor položaja zaklopke snage, EGR ventil, kvalitetu iskre na svjećicama, probijanje visokog napona, bobinu, lambda sondu, električnu instalaciju motora. Visina pedale spojke bi se mogla spustiti za 1 do 2 cm ( detalj o tome treba vidjeti neposredno na vozilu ) .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 2 1,4 D TDCI - NE MOGU UPALITI NA UZBRDICI ?

Datum objave: 21.11.2014 11:40:41
Slika
PITANJE:

Draga gospodo, molim Vas za pomoć.Imam Mazdu 2 CD,god.proiz 2005.Već 6 mjeseci imam problem koji nikako da rješim.Svaki put kad parkiram auto uzbrdo(pola sata i više)ne mogu ga upaliti i onda moram pumpati gorivo iz razloga što se gorivo povuče u rezervoar i ostane suho.Mijenjala sam crijevo s pumpom(original dio kupljen u Mazde) i povrate goriva komplet(original isto kupljen u Mazde)i filter goriva.Sve to nije pomoglo da riješi moje probleme s autom. Hvala unaprijed. Anita Orhanović

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok je pojava zraka u gorivu. To se može lako ispitati kod svakog boljeg automehaničara. Kritična mjesta su sve ono što ste Vi mijenjali , dize, dobavna pumpa u rezervoaru, svi priključci cijevnih vodova, kućište tiltera goriva, ručna pumpica za gorivo, ostali netipični uzroci .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - IRITIRAJUĆI ZVUK ?

Datum objave: 14.11.2014 13:44:33
Slika
PITANJE:

Zujanje na 2200 RPM 1.9 TDI Pozdrav, imam pitanje vezano za golf 5 1.9TDI 66KW, 2005. Imao sam kvar na putu gdje mi je pukla jedna od cijevi (bakrena) EGR sustava. HAK tehničar mi je začepio sustav da bi turbopunjač mogao raditi normalno, a kad sam stigao s puta, mehaničar je uvidio da se raskidao hladnjak ispušnih plinova i druga (siva) cijev. Nabavio sam sva tri dijela, mehaničar je sve sastavio, ali od onda postoji jedan mali iritrajući problem. Isključivo pri vožnji, i to više u nižim stupnjevima, pogotovo u 2. stupnju, čujem zujanje u rasponu 2100-2200rpm.Dakle, čuje se relativno kratko u ubrzavanju, a kada jače stisnem gas, čuje se jače i vibracija koja ide uz zvuk je intenzivnija. Kada jako polako ubrzavam, vibracija i zvuk ne postoji. Nisam primjetio gubitak snage i slične manifestacije. Na početku mi nije smetalo, sad mi je malo iritantno. Od tog servisa sam prešao 10 000km i još koji mjesec pa ću na servis s tim upitom, a s obzirom da iscrpno, kvalitetno i studiozno odgovarate, obraćam se vama. Hvala na odgovoru. Prijateljski pozdrav, Tomislav

ODGOVOR:

Ako je Vaš automehaničar majstor svoga zanata onda će on kada obavi pregled Vašega vozila točno defektirati kvar i predložiti rješenje. Prema Vašem opisu pojedini dijelovi ispušnog sustava ili dijelovi za dobavu zraka ulaze u rezonanciju i tako nastaje opisani zvuk. Moguće je da će trebati opet demontirati ugrađene dijelove , dijelove ispušnog sustava, dijelove za dobavu zraka i na taj način otkriti uzrok i isti otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 1,8 i. TURBO - TEMPERATURA MOTORA ?

Datum objave: 12.11.2014 16:27:36
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine, javljam vam se iz Holandije sa nadim da ce ti mi vi mozda moci pomoci. Imam vec 5 g rover 75 turbo 1.8. Automat. Motor mu se nekad zagrijava, znaci ne uvijek. Auto je bilo sedam dana u garazi, detaljno pregledano, promjenuti su: vodena pumpa, termostat, crijeva. Sistem ozracen, sve pregledano. Auto poslije toga vozi dva dana super i treci opet pocne temperatura da raste i pada....nikome nije jasno sta se desava. Znate li vi modza u cemu bi mogao biti problem. Unaprijed vam hvala.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu i bez mogućnosti neposrednog uvida na vozilu , moguće je da je prikaz temperature motora lažan . To bi značilo da je stvarna temperature motora normalna  a da prikaz temperature na instrument ploči nije točan . To se može lako utvrditi u svakom boljem servisu pomoću servisno-dijagnostičkog uređaja. Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, električna instalacija od motora do instrument ploče, konektori instrument ploče, instrument ploča, ploča s osiguračima i relejima, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - POKAZIVAČ GORIVA ?

Datum objave: 12.11.2014 15:09:56
Slika
PITANJE:

Poštovani! Problem:Clio Storya 2007 god nakon upaljene kontrolne lampice goriva vozio sam se nekih 10 km te natočio rezervar no kockice se nisu niti pomakle a trebale su rezerva i dalje svijetli,Plovak nikad nije diran niti vađen,pošto nevjerujem obližnjem serviseru Renola u Bjelovaru zbog već protekle loše suradnje molim barem savjet što se moglo dogoditi?

ODGOVOR:

Moguće je da je zablokirao plovak zbog nečistoće u rezervoaru. Druga mogućnost je da je nastalo oštećenje na električnom dijelu pokazivača goriva. U oba slučaja morate izvaditi komandu pokazivača goriva iz rezervoara i obaviti potreban popravak .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 2,0 TDI PD - POSLJEDNJA NADA ?

Datum objave: 06.11.2014 13:09:44
Slika
PITANJE:

Dobro vecer gosp.Meic,ne rado vas ponovno kontaktiram,Vi ste mi posljednja nada prije nego sto auto zakucam u kakvu bukvu. Vozilo Audi A3 2.0tdi 103kw 16V 2003god.s oznakom motora BKD vec duze vremena podrhtava na ler gasu,bio vruc ili hladan,kad se zagledate u kazaljku obrtaja motora dok stoji na leru moze se jasno vidjeti kako pomalo poskakuje sama od sebe, bio sam kod x majstora i auto dijagnostika i na kraju danas u Audi ovlastenom servisu,uzalud lijeka nema.. Auto je pregledan detaljno kod vise dobri majstora zadnjih 2-3 mjeseca,postojale su teorije da je moguce da je problem u: diznama,bregastoj osovini,mjeracu protoka zraka,pumpi visokog tlaka goriva,egr ventilu,usisnoj grani,zamajcu i x drugi stvari jos..,sve ovo gosp.Meic sto sam nabrojao radi perfektno,bez i jedne mehanicke ili dijagnosticke greske,neke dijelove koji su bili za zamjenu poput novog kvacila su zamjenuti..,i zadnja nada je bila da u ovlastenom servisu instaliraju zadnji update originalno od strane audija,za rad motora i dizni,i stvarno i jesu,bio sam prisutan kad su 2 nadogradnje instalirane naj novijih verzija softwarea za ovo vozilo i opet nista,mozda malo da se vibracija smanjila ali je i dalje prisutna. Na kraju ni oni vise nisu znali sta da mi kazu,osim da prihvatim auto s tom manom i vozim.. Jos da napomenem da auto u voznji je potpuno ok,vuce dobro,bez zastoja ili trzavica nekih,ali cim stanem na semafor ili slicno i stavim auto u ler gas,podrhtava.. Ne znam vise sta da radim..? Hvala Vam za vase vrijeme i strpljenje..

ODGOVOR:

Postoje ponekad i ovakvi problemi koji su zahtijevni za defektažu . U servisima u kojima ste bili vjerovatno su pregledali sve diejlove i sklopove, električnu instalaciju, dize, količine goriva, tlakove kompresije, upravljanje motorom . Na kraju ostaje jedino da se pregleda mehanički sustav motora . To bi značilo vađenje motora , revizija motora ( potpuno rastavljanje ) , kontrola i mjerenje svih dijelova ( posebno klipova, klipnjača, radilice ) . U svojoj praksi sam imao jedan slučaj kada je motor nepravilno radio na leru . Nakon brojnih ispitivanja , rastavili smo kompletan motor i utvrdili debalans na radilici. Nakon balansiranja radilice postigli smo da motor na leru mirno radi . U ovom slučaju su troškovi bili veliki .

na vrh Povratak na vrh