Danas je: 07.03.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 307 1,4 HDI - pritisak ulja

Datum objave: 05.03.2015 15:05:50
Slika
PITANJE:

Vozim peugeot 307 1.4 HDI, posle predjenih 40ak kilometara, znaci vruc motor, upali mi se lampica za ulje i na displeju pokazuje "insufficient oil pressure", ugasim auto, upalim ga ponovo i nema nista.. kontrolisem nivo ulja, zamenio sam ulje i filter ali ne znam zasto mi se ovo pali? hvala.

ODGOVOR:

U tom trenutku kada se pali lampica ulja treba ga fizički izmjeriti pritisak,ako je pritisak dobar zamjenite indikator pritiska ulja,ako nije provjerite pumpu za ulje,usisnu košatu pumpe,filter ulja,glavne i leteče ležajeve na radilici.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 b4 2,0 E-loše prima gas

Datum objave: 04.03.2015 13:01:36
Slika
PITANJE:

Pozdrav,vlasnik sam audia 80 b4 2.0e 66kw,moj problem je u tome sto kod dodavanja gasa,pocne se gusit,u leru kad dam gas pocne se gusit pa tek poslje par sekundi primat gas,tako se dogadja i u voznji,kod dodavanja punog gasa,jel problem u pumpi goriva?

ODGOVOR:

Može biti problem u pumpi,ali treba prvo provjeriti koliki je pritisak goriva,ostali kvarovi mogu biti mjerač mase zraka,senzor temperature motora,senzor položaja leptirastog ventila,svečice,kablovi,razvodna kapa,rotor,halov davač u razvodniku,bobina,injektori,električna instalacija,ECU računalo.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,4 i. 16V

Datum objave: 03.03.2015 15:36:23
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem opel astru g 1.4 16V Z14XEP motor. Problem je sljedeći:kad se motor zagrije postaje jako bučan, zvuči kao dizel tj. ima zvuk klepetanja. Prije godinu dana na autu je mijenjan lanac zbog isto takvog zvuka. Auto je normalno radio do prije koja 3 tjedna kada se taj zvuk opet pojavio, a da bi stvar bila gora jučer mi je počela treperiti lampica za ulja. Lampica treperi samo kad je auto zagrijan i u leru, laganim pritiskom na gas ona se gasi. Ulja u autu ima dovoljno, auto ne troši kapi ulja, ulje je GM 5W30, auto normalnu vuče i ide kao i prvog dana. Molim Vas za savjet.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba provjeriti pritisak ulja i vidjeti zašto ga gubi,moguči kvarovi su začepljena usisna košara na uljnoj pumpi,začepljeni uljni kanali,uljna pumpa,leteči ležajevi,glavni ležajevi.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI-GASI SE

Datum objave: 01.03.2015 19:43:58
Slika
PITANJE:

Postovanje. Imam golf 3 1.9tdi afn motor 81 kw 110 konja.Vec duzi perido skoro pa tri mjeseca se mucim s autom tako da mi se skoro vakih tjedan dana auto ugasi recimo kojih cca 100 km kad napravim se ugasi i to se negad zna desit u voznji izgubim pritisak na gas i zgasi se ili na mjestu pocinju rast obrtaji i padat i zgasi se.Promjenio sam filter goriva sva crijeva po motoru stavio dva nepovratna ventila promjenio nepovratni ventil na filteru i gumicu promjenio na plovku gumice ali auto se i dalje ugasi i nakon sta se ugasi treba ,u jako dugo da upali.Kad ga spojim na bocu direkt u bosch pumpu pali iz prve ali u filteru ostaje bez goriva.dali sam stvara vakum ili nesto drugo?

ODGOVOR:

Osnovna neispravnost je pojava zraka u sustavu za dobavu goriva.Na Vama i Vašim sposobnostima je da otkrijete kritično mjesto,da obavite potrebnu doradu i popravak i tako trajno riješite kvar. Moguće neispravnosti su rezervoar,cijevi dovoda i povrata goriva,kućište filtera goriva, priključci na dizama,regulator količine goriva,glavni ležaj visokotlačne pumpe,solenoidni ventil vremena ubrizgavanja goriva,visokotlačna pumpa,ostali netipični uzroci. Ako niste riješili problem možemo se baviti Vašim vozilom.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI PD-BIJELI DIM NA AUSPUHU

Datum objave: 28.02.2015 19:32:06
Slika
PITANJE:

Poštovani Gospodine Mejiću Imam golf 5 2007, godište, predjenih 239 000KM. Bijel dim na auspuhu kada dodam gas jos veći, odem kod majstora kaze gumice na diznama, zamijeni ih prodje 10mj, ponovno isto ja kod istog majstora kaze opet gumice i ne garantuje da će i toliko izdrzati jer diznu drzi jedan vijak koji navodno nakon toliko km vise nije dovoljan tj doslo do je blagog ostecenja i gumice se navodno brzo potrose propuste.Sta da radim moze li biti do kvaliteta dizni, da li postoji i koje bi bilo najkvalitetnije rijesenje. Ja sam iz Bosne i nije problem došao bi i do Vas ako imate klalitetno rijesenje. Veliko HVALA

ODGOVOR:

Kvalitetno rješenje je točno defektirati kvar,predložiti rješenje i kvalitetno obaviti potrebne radove. Najvjerojatnije treba skinuti glavu motora,obaviti potrebne radove na glavi motora,sve skupa složiti i dati garanciju na obavljene radove i ugrađene dijelove. Predviđeno vrijeme popravka je 3-5 dana. Cijena se može znati nakon točne defektaže motora. Ako želite mi se možemo baviti vašim vozilom.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT FLUENCE 1,6 - HLADAN MOTOR SE JEDAN PUT UGASI?

Datum objave: 28.02.2015 18:49:01
Slika
PITANJE:

imam renault fluence 1.6 16v 2012g . Imam problem ujutro kad je temperatura ispod nule,kad ga upalim on se odmah ugasi,te ga drugi put upalim sve normalno radi i tako svaki put ujutro kad je temperatura ispod nule. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su:senzor radilice,pad napona na sekundarnoj strani bobine,lošija iskra na svjećicama,kratkotrajni prekid iskre na svjećicama,senzor tlaka zraka,pojedini konektori motora (povećani prelazni otpor),ploča sa osiguračima i relejima,regulator tlaka goriva,nečisti injektori, ostale netipične neispravnosti

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA YARIS 1.3i - lampica P/S

Datum objave: 25.02.2015 23:23:25
Slika
PITANJE:

Poštovani imam Toyotu Yaris 1.3 benzin. 2008.godiste. Kada palim auto pojavi mi se lampica P/S i ugasi se odmah. Da li znate do cega moze biti?

ODGOVOR:

Poštovani,

normalno je da se nakon paljenja sve kontrolne lampice ugase. Lampica P/S znači - Electric power steering sistem warning.

 
 
na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1.0i - CRNO DIMI

Datum objave: 25.02.2015 23:12:26
Slika
PITANJE:

Imam Vw Polo 1.0i 33kw, problemi su sljedeci: kada je hladan baca crni dim i čađ iz auspuha i taj dim ima jaki miris po gorivu,a kada se ugrije nista ne dimi, nekada mu čok odradi nekada ne pa kada trebam stati na semaforu moram drzati gas da ne crkne, a zna se desiti da vec na drugom semaforu radi normalno? Nisam ni sam vise pametan sta da radim a niti majstori koji su ga popravljali nista nisu napravili opet sve isto.

ODGOVOR:

Poštovani,

mogući nedostaci su: filter za zrak, usisni sustav zraka/vakumski (curi/blokiran), senzor temperature motora, regulacija tlaka goriva, davač položaja papučice gasa, kntrolna jedinica zaklopke, dizne, davač protoka mase zraka, senzor temperature usisanog zraka, lambda sonda, električna instalacija i ECU centrala. Potrebno je izvršiti kontrolu svih navedenih komponenata kako bi utvrdili točan uzrok navedene greške.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 i. 16V -TEŠKO PALI

Datum objave: 25.02.2015 15:46:23
Slika
PITANJE:

Imam Ford Eskort 6 1.6 16v Tesko pali, tek iz 5-6 verglanja, i kada upali moram mu drzati mali gas inace se gasi, tako neko vreme dok spusti sauh... Kad zagreje onda drzi ler gas visoko, iznad 1500 obrtaja retko kada se desava da padne na 900, ali bas retko, motor je dobar, mirno radi skoro da se necuje... Na pun gas trokira, ne prima lepo... Unapred hvala na pomoci!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu moguče neispravnosti su:pritisak goriva(pumpa za gorivo,regulator pritiska,filter goriva),senzor pološaja radilice,senzor položaja bregaste,senzor temperature motora,senzor protoka zraka,ventil za kontrolu zraka u praznom hodu,injektori,električna instalacija,ECU računalo motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI-NAMA SNAGE

Datum objave: 24.02.2015 14:45:57
Slika
PITANJE:

Postovanje, imam problem na golf3 1.9 Tdi 90ks, turbina ne radi, auto je sad kao obican dizel, pali na zub, ne dimi nista. Bio kod mehanicara i rekao mi da ne radi neka stangica, da bi trebao na kompjuter da se vidi greska. Kao da je nesto s elektrikom. dal znate sta bi to bilo? Hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu trba provjeriti sljedeće:senzor tlaka turbine,elekro-vakumski ventil,podtlak iz vakum pumpe,podtlačne cijevi,cijevi turbine,membranski ventil na turbini,turbinu,EGR ventil,električnu instalaciju,ECU računalo.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,3 CDTI-HLADAN TEŠKO PALI

Datum objave: 24.02.2015 14:04:14
Slika
PITANJE:

Cijenji, imam Opel Corsu CDTI 1.2. 2004.g. i kada je hladno (ispod 10 stupnjeva) ne želi upaliti, jako dugo "vergla" i tek nakon 10-tak pokušaja uspije upaliti. Provjereni su grijači i dizne i rade, auto lijepo baca naftu i rezervoar je čist. Također, kada je tek upaljen, auto slabo prima gas (gas stisnem do kraja, a auto kao da ga ne očitava - na senzor je), no kada auto radi 5-10 minuta funcionira normalno. Također mislim da mi zbog toga i ide lošije (dok ne otvori turbo ne ide baš). Ljubazno Vas molim da mi odgovorite, jer više automehaničara kojima su ga pregledavali, ne mogu utvrditi o čemu je riječ. Od nekih sam čula da se to događalo i na drugim Corsa-ma i da nisu uspjeli otkriti problem, pa evo možda ste i Vi imali takav slučaj. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu moguće nispavnosti su: pad napona,akumulator,elektro pokretać,mehaničko stanje motora,zrak u sustavu goriva,pumpa za doziranje goriva,visoko tlačna pumpa,senzor temperature motora,senzor temperature zraka,električna instalacija,ECU računalo.

na vrh Povratak na vrh

ALFA 156 2.0JTS - "LER GAS"

Datum objave: 22.02.2015 11:47:31
Slika
PITANJE:

Postovani! Posjedujem Alfu Romeo 156 2.0 jts 2004g. 140000km iz uvoza. Imam problem sa ler gasom, kad je hladan, radi ok, cim se vrati "cok" odnosno nakon cca min. rada, kad se pocnu padat okretaji i kad je zagrijan, desava se da pocne trzati, kazaljka stoji mirno na 850 okretaja, a svaki puta kad trzne ona se pomakne za (1-2mm), znaci padnu okretaji malo - vidi se na kazaljci.Na auspuhu se takodjer osjeti kako dim trza, a i osjeti se gorivo na leru, u vecim okretajima - ne. Trosi cca 1 litru na 1000 km ulja (selenia 10-60). Ide normalno,trosi normalno, ne cuka i ne trza osim na leru. Promjenjene sonde, svjecice, dvije bobine,termostat vode. Pregledana klapna,konektori ocisceni, maf mislim da je uredu. Jednostavno se nekad zna i umirit ba leru,kao da je iz ducana, pa onda ponovo pocne trzati. Na okretajina nema trzanja, samo ler. Pitanje je , zasto se desava trzanje?hvala

ODGOVOR:

Poštovana,

svakako bi trebalo provjeriti opće stanje motora (mjerenje kompresije, propuštanje) obzieom da je potrošnja ulja nešto veća nego što bi trebalo. Osim navedenih stvari koje ste zamijenili mogući uzroci mogu biti: injektori (po potrebi se mogu čistiti ili zamijeniti u koliko je potrebno), usisni sustav zraka/vakumski sustav curi, tlak goriva, stanje fitera za gorivo, pumpa za gorivo, EVAP filter, davač protoka mase zraka, senzor temperature motora, davač položaja papučice gasa, kontrolna jedinica zaklopke, električna instalacija motora i ECU centrala. Za točan uzrok navedenog problema potrebno je izvršiti detaljan pregled svih navedenih komponenti.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320i - BIJELI DIM IZ AUSPUHA

Datum objave: 22.02.2015 11:28:31
Slika
PITANJE:

Poštovanje, nedavno sam kupio bmw e46 2.0i karavan 2001 g. Ujutro kada ga upalim zadimi bijelo plakati dim na desetak sekundi i upalu žutu lampicu za grešku, nakon toga cijeli dan pali i vozi normalno ne dimi u vožnji niti kada stoji u leru na semaforima, samo kada stoji desetak sati onda kada upalim zadimi desetak sekundi Hvala na vašem vremenu

ODGOVOR:

Poštovani,

žuta lampica ne mora nužno biti povezana sa bjelim dimom iz ispušnog sustava. Najčešći uzroci bijelog dima mogu biti kratke vožnje usljed kojih se može kondenzirati voda u ispušnom sustavu. Propuštanje rashladne tekućine u motor i samom time u ispušni sustav može uzrokovati bijeli dim. Kod visoke teperature koja se stvara izgaranjem goriva tj. radom motora voda se pretvara u vodenu paru te se manifestira kao bijeli dim na kraju ispušnog sustava. Za detektiranje zbog čega se pali žuta lampica potrebno je naraviti dijagnostiku motora te definirati točan uzrok. U koliko ne postoji propuštanje rashladne tekućine vjerojatni česti uzrok je kondenzat pogotovo dok je vozilo hladno.

na vrh Povratak na vrh

GOLF IV 2,0 i- UPALI PA SE UGASI

Datum objave: 20.02.2015 15:22:38
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam golf 4 2.0 benzin. U njemu je ugradjen stag-ov sekvent plin. Problem koji se meni desava je, kada je auto hladno upali i nakon 2-3 sekunde se ugasi.auto sam kupio skoro i to mi se desavalo i prije nego sam ugradio plin.auto drugi put normalno pali inemam nikakvih problema. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Kod Vašeg vozila treba provjeriti sljedeće: tlak goriva,injektore,senzor temperature motora,senzor temperature zraka,mjerač protoka zraka,senzor položaja zaklopke,motorič minimuma,električna instalacija,imobilajzer,ECU racunalo.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5DCI-PROBLEM GASA

Datum objave: 18.02.2015 12:54:51
Slika
PITANJE:

Molim vas imam jedan problem..Naime imam renault clia 1.5 62kw 2002 godina.Ima sad vec preko 200 tisuca km.. sve je mjenjano i redovite i veliki i mali servisi.. Al sad imam problem kad se voziim, normalno se vozim i kad pustim gas motor ne pusta gas kako ja pustam papucicu nego malo kasnije,i onako cuka malo isto tako kad dam gas al puno manje se osjeti davanjem gasa vise kad pustim gas.. ako ste me razumjeli o cemu pricam sta bi to moglo bit? HVALA

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su:senzor pedale gasa,senzor tlaka goriva,regulator tlaka goriva,električna instalacija motora,mjerač mase zraka,dize,visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora i ECU centrala motora. Ako je potrebno, javite se da napravimo dijagnostiku.

na vrh Povratak na vrh

BMW e46 320d

Datum objave: 18.02.2015 12:44:44
Slika
PITANJE:

poštovanje,imam BMW e46 320d...136 ks,1999 godina...ujutro na minus 18(toliki je bio najveći ove zime)upali odlično,na zub...međutim svako iduće paljenje pali jako teško,vergla odlično ali mu treba 10-15 sec da upali,pogotovo na kratkim relacijama...bosh pumpu sam prije godinu i pol dana repariro u sisku kod purića,tada sam stavio i sve nove grijače...lijep pozdrav i hvala...

ODGOVOR:

Treba napraviti dijagnostiku, izmjeriti kompresiju,provjeriti dize,provjeriti da li su puknute opruge u pumpi.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80-LUPA ZGLOB

Datum objave: 18.02.2015 12:12:59
Slika
PITANJE:

Poštovani g-dine Meiću, prvo želim da Vam se zahvalim na savetima koje ste mi dali i koji su u mnogome doprineli da otklonim kvarove zbog kojih sam vam svojevremeno pisao. Naime, vozim Audi 80 model B4 1993 godište 66kW 2.0 benzinac koji je prešao 270.000 km lagane vožnje i redovno je održavan. Problem je nastao pre 2 meseca kada se na autoputu pri brzini od 130km/h počelo čuti lupkanje na prednjoj strani koje najviše podseća na cak-cak. Kada sam stisnuo kvačilo u punoj brzini, "caktanje" je prestalo a čim sam kvačilo otpustio caktanje je nastavljeno. Sve to se dešava, bilo da je motor hladan, bilo da je vruć ali SAMO i ISKLJUČIVO kada je auto u brzini i u vožnji. Nije bitno da li je niži ili viši stepen prenosa, već cakće samo kada dodajem ili oduzimam gas. Kada sam otišao kod majstora, podigao je prednji desni točak (jer se na desnoj strani čuje) vrteo ga levo desno napred nazad i nije ustanovio šta je, auto spustio i problem je prestao. Tako se dva meseca nije više čulo ništa do pre tri dana kada sam prešao preko dva ležeća policajca i lupkanje je ponovo počelo. Napomenuću da sam u tom rasponu od dva meseca zamenio prednji desni homokinetički zglob i manžetnu, a u januaru 2014. sam zamenio oba prednja amortizera i šolje, oba kraja spone, oba stabilizatora. Umereno ga vozim bez naglih polazaka i "potpisivanja". Nemam u blizini drugog majstora, a da bih otišao kod nekog meni nepoznatog, jako mi znači neki savet kako oni nebi zlopotrebili moje "neznanje".

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba skinuti desnu poluosovinu, rastaviti unutrašnji desni homokinetički zglog, detaljno ga oprati i staviti odgovarajuću mast u zglob. Ako nema rezultata zamjenite unutrašnji desni homo zglob.

na vrh Povratak na vrh

GOLF V 2.0TDI - GUBI ANTIFRIZ

Datum objave: 16.02.2015 21:37:37
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, molio bih vas za Vaše stručno mišljenje u vezi auta a radi se o golfu 5 140ks.Auto gubi antifriz i dalje nakon sto je nekoliko puta bio kod mehaničara. Sada su mi rekli da bih trebao promjeniti pumpu rashladnog sredstva pa bih vas molio Vaše mišljenje jer neznam šta da više radim.Unaprijed Vam se zahvaljujem.Lije pozdrav.

ODGOVOR:

Kako bi znali gdje motor vašeg vozila gubi rashladnu tekućinu potrebno je ispitati: propusnost cijevi rashladne tekućine, vodenu pumpu (propusnost), hladnjak motora, hladnjak ispušnih plinova. U koliko je sve od navedenoga ispravno postoji mogučnost propusnosti na brtvi glave motora, samoj glavi motora ili bloku motora. Radionica koja vrši kontrolu bi morala moći ispitati navedeno.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 270 CDI AUTOMATIC - KOJI JE TO KVAR ?

Datum objave: 05.02.2015 14:35:29
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meić ! Javljam Vam se sa sljedećim problemom ,jer ga nijedan majstor do sada nije uspio rješiti ( MB SERVISU ) Naime ,radi se o sljedećem. Imam MB C KLASU 270 CDI 170 KS 2004.G AUTOMATIC . AUTO JE KUPLJEN SA 140 000 KM , A SADA IMA 190 000 . INAČE AUTO IDE SUPER , ALI SE PRI MALOJ BRZINI 20-40 km/h ZNAO UGASITI, A NA LERU ISTO TAKO PONEKAD ZNA OSCILIRATI KAO DA ĆE SE UGASITI ,ALI SE IPAK NE GASI. ISTI TAKO U SAMOJ VOŽNJI SE PRI NEKOJ KONSTATNOJ BRZINI I ISTOM PRITISKOM GASA ,AUTO KAO DA MALO PRIGUŠI PA KRENE . PRI POKUŠAVANJU OTKLANJANJA NAVEDENIH PROBLEMA , PRVO SU MI U MB SERVISU U ZADRU ZAMJENILI EGR VENTIL ( 2,800 kn) DA TREBA PROVJERITI INJEKTORE . NJIH SAM PREKONTROLIRAO U BOSCH SERVISU PURIĆ U SAMOBORU ( 2 SU ZAMJENJENA ) UZ PREPORUKU DA BI TREBALO ZAMJENITI I REGULATOR TLAKA , ŠTO JE TAKOĐER ZAMJENJENO (2.700 kn) DAKLE , NAKON SVEGA NAVEDENOG SITUACIJA NEŠTO RJEĐA ,ALI IPAK SE I DALJE DEŠAVA . INAĆE NA DIJAGNOSTICI NE IZBACUJE NIKAKVU GREŠKU. ZNAM DA NA OVAJ NAČIN NEMOŽETE RJEŠITI PROBLEM , ALI MOŽDA MOŽETE SUGERIRATI NEŠTO. SPREMAN SAM SE I DO VAS ZALETITI DA VI SVE TO POGLEDATE. NAJVEĆI JE PROBLEM ŠTO KVAR NIJE KONSTANTAN NEGO SE DEŠAVA POVREMENO, PA AUTO NE ULJEVA SIGURNOST . U NADI I IŠĆEKIVANJU VAŠEG ODGOVORA ,SRDAČNO VAS POZDRAVLJAM. Eugen Rebernišak, Novalja. 098 239 172

ODGOVOR:

Poštovani, razumio sam sve detalje u vezi problema koje imate s vozilom . Osnovni princip dijagnostike kvarova na vozilu je da se raznim vrstama i metodama ispitivanja ispitivanja, najprije otkrije i defektira kvar a zatim da se obavi potreban popravak. Dijagnostika je najzahtijevniji dio aktivnosti u autoservisnoj djelatnosti . Nekada postupak dijagnostike traje kratko ,nekada duže a nekada to traje danima . Najlakše je otkriti kvar kada je on stalno prisutan i kada postoje opči simptomi kvara . Međutim postoje kvarovi i takve vrste koji se javljaju smo povremeno . Zbog ovakve vrste kvarova mnogi servisi bi bili vrlo sretni da im takvo vozilo nikada ne dođe u servis . Razlog za to je dugotrajnost ispitivanja, složenost ispitivanja, pomisao da se kvar možda neće otkriti , nemogućnost naplate takvog ispitivanja ( obzirom na složenost i vremensko trajanje ) . Prošle godine sam imao slučaj da sam jedno vozilo imao na ispitivanju radi gašenja motora koje se događalo jednom dnevno . Kada se motor ugasio isti se mogao upaliti nakon 5 sekundi i dalje je vozio normalno . To vozilo sam imao na testiranju 15 dana ( uzrok je bio u električnoj instalaciji što sam na kraju i riješio ) . Sada bi se vratio na Vaš problem . Servisi u kojima ste bili su točno defektirali neispravnosti koje su bile evidentne . U Zadru su zamijenili EGR ventil i to je u redu . U Samoboru su pregledali dize , zamijenili neispravne a ove druge ispitali , u nekom trećem servisu su zamijenili neispravan regulator tlaka goriva na Rail-u što je također u redu . Sve te neispravnosti su se mogle otkriti uobičajenim ispitivanjem ( kompjutorska dijagnostika, pojedinačno ispitivanje komponenata ) . Sada je ostala još neispravnost koju ste Vi opisali i koja se pojavljuje povremeno a bez nekog traga, pomoću kojega bi se mogao defektirati kvar uobičajenim postupkom dijagnostike i testiranja . Za ovakve neispravnosti potrebno je raditi pojedina ispitivanja na osnovu pretpostavki , koristiti sve moguće metode i sredstva, biti spreman da to može potrajati , biti spreman ne eventualni neuspijeh . Na kraju bez obveza, mogu jedino reči da se mogu baviti Vašim vozilom u najboljoj namjeri . 

na vrh Povratak na vrh

BMW 316 i. - NA DIJAGNOSTICI NE PRIKAZUJE GREŠKU ?

Datum objave: 30.01.2015 12:18:53
Slika
PITANJE:

Poštovani Posjedujem BMW E46 N42 316i 1,8 85kW proizveden 10/2002 sa 170000km. Moj problem je slijedeći: Vozilo je bilo u BMW servisu i na dijagnostici ne prikazuje nikakvu grešku, a auto ne radi dobro.Kad se zagrije i kad se kreće npr sa semafora pri normalnom kretanju vozilo zatrokira kao da ima slab odaziv na papučicu gasa, a kad se polakše dodaje gas onda bnema problema. Provjerio sam MAF senzor (oprao ga brake cleanerom) kao i throtle body. Pokušao sam sa eliminacijom senzora te sam iskopčao MAP senzor i sad nemam problema kad je vozilo zagrijano i kad krećem sa semafora tj. iz 1. brzine. Problem je kod starta motora dok je hladan (nemirno radi cca 4-5 sec) i kao da je malo tromiji. Vouilo je bili u BMW servisu i radena je faza bregastih, promijenjen je valvetronic motorić, stavljen novi MAP senzor. Već 3 mjeseca ne mogu otkriti kvar te molim Vaš savjet i moguće smjernice za otklanjanje kvara. Lp

ODGOVOR:

Kvar se može otkriti sistematskim ispitivanjem pojedinih dijelova sustava . Redoslijed ispitivanja je slijedeći : mehanički sustav motora, sustav dobave goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav za upravljenje motorom. Kada se obavi stručno ispitivanje svih dijelova navedenih sustava sigurno se može znati što je neispravno i cijena popravka . Mislim da nema koristi ako bih Vam sada nabrojio tridesetak i više mogućih neispravnosti . Nabrojiti ću što se ispituje na mehaničkom sustavu motora a to su : faza, kompresija, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru, začepljenja na usinim kanalima, vodilice ventila ( zaključak da li su istrošene ili nisu ) . Nakon ovoga na sličan način ispituju se i ostali sustavi . Kod sustava goriva najprije se mjeri tlak goriva i količina goriva na injektorima. I tako to ide dalje sve dok se ne otkrije neispravnost . Na žalost nekada složenost kvara prelazi stručne i objektivne mogućnosti pojsdinih servisa . 

na vrh Povratak na vrh