Danas je: 02.05.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SUZUKI GRAND VITARA 2,0 TD - NE VUČE, GUBI SNAGU ?

Datum objave: 26.04.2016 17:38:26
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam Suzuki Grand Vitaru 2.0 TD, 68 KW iz 2000 g. i auto ne vuče, gubi snagu, u "leru" radi normalno ali kad se vozi neide više od 40 km/h, nema snage. Molim Vas savjet što bi bilo najbolje provjeriti pošto su serviseri provjeravali dovod goriva, pumpu i sve radi o.k. Na internetu sam našao da ima neki regulator dovoda goriva na pumpi, a to mi je savjetovao i jedan serviser ali nije mogao pronači kod nas rabljeni da isproba te neznam dali da ga naručujem pošto nije baš jeftin. kakva su Vaša iskustva s tim motorom. Hvala na odgovoru, lijep pozdrav !

ODGOVOR:

Motor je zadovoljavajiće kvalitete i nama nekih skrivenih mana. Glavno pitanje je u kakvom stanju se trenutno nalazi :  mehanički sustav motora , dize i visokotlačna pumpa. Unaprijed ne treba ništa kupovati jer je to redovito nepotreban trošak. Isto tako se ne treba pouzdati što netko misli " da bi moglo biti" . Najbolje ćete proći ako napravite kompletnu dijagnostiku motora i točno defektirate kvar. Ispitati treba slijedeće ; fazu motora, tlakove kompresije, podešenost ventila, začepljenje na usisnom kolektoru, začepljenje na ispušnom sustavu, čistoću rezervoara, pojavu zraka u gorivu, regulator količine goriva, dize, upravljački modul visokotlačne pumpe, visokotlačnu pumpu, senzor radilice, sve senzore motora. Regulator dovoda goriva ne postoji. Sva regulacija se nalazi u visokotlačnoj pumpi. Najjeftinije i najefikasnije je odmah raditi dijagnostiku koju sam i opisao.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 2,0 TDI PD - TROŠI ANTIFRIZ ?

Datum objave: 22.04.2016 11:47:17
Slika
PITANJE:

Postovani! Imam audi a3 2 0 tdi2005god.auto mi trosi antifriz i dimi bijeli dim ali ne jako. Bio sam kod mehanicara te mi je skidao glavu i napravio mi je brusenje glave itd... nakon toga isto mi je se desavalo. Pa mi je onda prebrikao klier ispusni plinova ili sta vec... te mi se opet isto desava sta dalje ako mi mozete pomoci.. Hvala!

ODGOVOR:

Ako ste sigurni da je bijeli dim vodena para koja nastaje ulaskom rashladne tekućine u cilindar, onda je moguće da su uzroci, neravan blok motora, puknuće glave motora . Ovo puknuće se ne može otkriti ili riješiti samo strojnom obradom brušenjem . U ovom slučaju se radi tlačno ispitivanje glave motora. Ako imate potrebe za detaljnijim objašnjenjima zovite me na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - PROBLEM U LERU ?

Datum objave: 20.04.2016 16:01:00
Slika
PITANJE:

postovani gosp.Meić imam ford focus 1.8 tdci 85 kw 2006.gog.imam problem da u leru motor nepravilno radi,,u servisu smo ustanovili da je otisao zamašnjak koji je kasnije i promijenjen sa cijelim setom.Međutim nepravilan rad je i poslije mijenjanja ostao,ali kad stisnem kuplung auto normalno radi,a kad pustim kuplung trese,da navedem jos da se nepravilan rad događa samo kada je auto dobro zagrijano,i jos u vožnji na odredjenim brzinama i obrtajima cuka.Promijenjen je zamasnjak sa setom i senzor protoka zraka,isao u 2 bosch servisa ispitivao injektore i kompresiju i to je u redu,a cišćen je EGR ventil i grana.Jos da navedem da u startu auto izgubi snagu kao da ga nesto ugusi i zatim normalno krene.Molim vas vas odgovor.Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Uzrok nemirnog rada motora može biti dvomaseni zamašnjak isko ste ga mijenjali . Uz to su najčešći uzrok dize i razlika u količini goriva na pojedinim dizama ( iako ste ih kontrolirali ) . Moguće neispravnosti zbog kojih motor izgubi snagu su: senzor pedale gasa, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, mjerač mase zraka, regulacioni ventil turbine, začepljenje na usisnom kolektoru, senzor bregaste , senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, EGR ventil, djelomično začepljenje auspuha, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H 1,6 i. 16V - MOTOR NE VUČE ?

Datum objave: 19.04.2016 14:21:49
Slika
PITANJE:

Postovani, vlasnica sam vozila Opel Astra H 2005.god 1,6 16 V.50000km. Posjedujem vozilo 2 mjeseca jucer tijekom voznje mi se upalila lampica auto sa prekrizenim kljucem.nakon toga osjetila sam da auto ne vuce kako treba,jako je slab i povremeno dok stojim kao da mi dodaje gas.bila bih vam zahvalna na vasoj pomoci sto bi to moglo biti.Hvala.Lp, Ana

ODGOVOR:

Naravno da ću navesti što sve može biti uzrok lošeg rada motora i paljenja spomenute lampice. Međutim u ovom slučaju se najprije radi dijagnostika, točno defektira kvar i obavlja potreban popravak ili zamjena neispravnog dijela. Najgore bi bilo da na osnovu pretpostavki počnete mijenjati pojedine dijelove. Moguće neispravnosti su ; svjećice, kablovi, bobina, senzor bregaste osovine, mjerač mase zraka, lambda sonda, injektori, regulator tlaka goriva, propuštanje na usisnom kolektoru, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, zaklopka snage, mehanički sustav motora, električna instalacija, nečist rezervoar, mehanički sustva motora i ostali netipični uzroci.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,9 JTD - TEŠKO ŠALTA PRVU BRZINU ?

Datum objave: 18.04.2016 11:03:39
Slika
PITANJE:

FIAT PUNTO 1.9 JTD, 2001.god. Poštovani, molio bih vas za pomoć. Javlja mi se problem u vezi šaltanja brzina pri dužoj vožnji, naročito kada je toplo vrijeme i gužva; postaje mi otežano ubacivati mjenjač u prvu brzinu do toga da i ne uspijem ubaciti, tada imam osjećaj da je kvačilo pri dnu, da samo zadnjih 1 cm daje otpor. Tada zaustavim i ugasim auto. Nakon što prođje par sati, sve se vrati u normalu. Bio sam kod lokalnog majstora, objasnio o čemu se radi, rekao je i citiram "mjenjač ne trese u mirovanju, iz treće kreće bez problema (nije lamela), ne čuju se zvukovi pri pritiskanju i puštanju kvačila, možda je jedan od cilindara. Vozi dok nešto ne krepa pa ćemo tad riješavati". Nisam pobornik takve filozofije pa rekoh da se obratim vama. Ako mi možete definirati problem i predložiti što mi je činiti Srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu postoje samo dva moguća uzroka zbog kojih se mjenjač teško šalta u prvu brzinu. To su radni cilindar spojke ( kvačila ) ili glavni cilindar spojke. Neposrednim uvidom na vozilu treba utvrditi stanje navedenih cilindara. Nakon toga se mijenja dotrajali cilindar. Nekada je korisno zamijeniti oba cilindra jer se tako dugoročno riješava problem.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,0 TDI PD - JAKO POČINJE TRZATI ?

Datum objave: 15.04.2016 10:54:20
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam vw passat variant 2.0 tdi 2008 god. 103kw 4motion Naime kada se vozim na 1500-2500 obrtaja auto mi jako počinje trzati na većim obrtajima od 2500 ne,u čemu bi bio problem, i dali ima to kakve veze sa turbinom?

ODGOVOR:

Mogućih uzroka može biti više i to ; dobavna pumpa, filteri, nečist rezervoar, pojava zraka u gorivu, pojedini senzori motora, EGR ventil, dize, senzor radilice, električna instalacija motora, sustav za regulaciju turbine, mehanički sustav motora. Neposrednim uvidom na vozilu i detaljnim ispitivanjem može se točno defektirati kvar i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF - KLIMA UREĐAJ

Datum objave: 11.04.2016 12:36:34
Slika
PITANJE:

Prije svega zelim da Vas pohvalim na ozbiljnosti i na agilnosti i odgovornosti. Nisam nikog ovako vidio da zeli pomoci ovoliko iako smo u dvije razlicite drzave. Nadam se da cu imati priliku upoznati Vas. Imam ponudu GOLF 2 59KW sa klimom. Navodno klima radi samo je treba napuniti, ali nemam nesto povjerenja da je to tako jer vec je to staro vozilo. Pa Vas pitam kako se to moze provjeriti, koji su to dijelovi klime gdje se otprilike nalaze za navedeno vozilo i Vase strucno misljenje o klimi u ovom vozilu. Unaprijed se zahvaljujem Lijep Pozdrav

ODGOVOR:

Ako vozilo ima klimu onda je vrlo korisno da ona bude u ispravnom stanju. Dijelovi klima uređaja su: kompresor, kondenzator, ekspanzioni ventil, dehidrator, isparivač, tlačne cijevi, niskotlačne cijevi, pogonska elektromagnetaka remenica, električna instalacija, komanda klima uređaja. Klima uređaj najprije treba ispittai pod tlakom zbog mogućnosti propuštanja. Nakon toga treb azamijeniti dehidrator ( filter freona ) , ispustiti ulje iz kompresora , provjeriti ekspanzioni ventil, provjeriti električnu instalaciju. nakon svega navedenog klima sustva se najprije vakumira. Kada je vakumuiarnje gotovo sustav se puni sa freonom R 134a . Prilikom punjenja istovremeno se dodaje i ulje koje podmazuje kompresor i ekspanzioni ventil. Uz to je dobro staviti i specijalnu UV boju ( kontrast ) koji se koristi u defektiranju eventualnog propuštanja plina. Kada je postupak punjenja gotov provjerava se gornji i donji tlak u klima uređaju. Na kraju se kontrolira i učinak hlađenja. Klima uređaj je ispravan ako se na ventilacijskim kanalima postigne temperatura hlađenja niža od +8°C. Ako Vozilo ima filter kabine isti je dobro zamijeniti i uz to još obaviti čišćenje i dezinfekciju ventilacijskih kanala.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES B 180 CDI - LUPKANJE KOJE TRAJE 4 GODINE?

Datum objave: 11.04.2016 11:58:03
Slika
PITANJE:

Poštovani, velike pohvale na Vaš rad po pitanju odgovora i savjeta. Pročitao sam sve probleme oko mercedesa i Vaše odgovore i nisam naišao na rješenje ovog mog. Vlasnik sam Mercedesa B 180 CDI (12/2008). Moj problem sa autom je to što se na neravnom terenu iz zadnjeg dijela auta čuje lupkanje. Bilo je razno - raznih savjeta i pokušaja otklanjanja tog "kvara", npr. to je neka plastika, pa su to učvrstili, pa do toga da zadnje disk pločice "klepeću" i neče se to dešavati ako pritisneš malo kočnicu, možda je auspuh, ali nije i tome sl. Međutim i dalje se samo na neravnom terenu (manje rupe ili grbe) čuje to lupkanje u zadnjem dijelu auta (bez obzira šta ja pritiskao) i tako to traje već više od 4 godine. Molio bih Vas za savjet ili preporuku što bi mogao biti problem. Unaprijed zahvalani i LP.

ODGOVOR:

Odgovor koji ću Vam dati vjerovatno Vam neće koristiti jer ću navesti mnoge MOGUČE uzroke lupkanja a to su : pojedini selen blokovi, aksijalni ležajevi amortizera, hvatišta amortizera, pokretni dijelovi balans štange, balans štanga, hvatišta potpornih spona, dijelovi popračnih spona, amortizeri, ostali netipični uzroci, dijelovi unutar prtljažnog prostora. Automobil i automobilska tehnika nisu nikakvo svjetsko čudo a da se ne bi mogao otkriti najobičniji uzrok lupanja. Moje mišljenje je da niste bili u pravom servisu kojmu bi ovo bio profesionalni izazov da otkloni ovaj kvar.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. - KLIMA UREĐAJ ?

Datum objave: 08.04.2016 20:03:38
Slika
PITANJE:

Poštovani, Na Twingu 2010 god. prije dvije godine je otišla klima. Auto sam odnio u ovlašteni servis, tamo su mi naplatili 450 kuna i nakon 4-5 mjeseci klima ponovo nije radila. Reklamirao sam neispravnost, međutim oni su rekli da oni s tim nemaju ništa, jer su kao napunili plin i greška je u nečem drugom. Tada sam odnio auto u drugi ovlašteni servis, oni su također naplatili svojih 350 kuna, napunili plin i normalno klima je opet nakon 4-5 mjeseci prestala radit. Napravio sam opet reklamaciju, oni su opet napunili klimu plinom i opet nakon par mjeseci klima ne radi. Ja se opet vratim kod njih, oni promijene kolektor plina, naplate 400 kuna, ali nakon par mjeseci klima opet ne radi. Ja se ponovo vratim u servis i dobijem odgovor da oni ne znaju gdje je kvar i da popravljaju napamet. E pa sad vi meni recite je li to normalno i dokle bih ja trebao plaćati ovakve popravke bez učinka. Znam da se to vas ne tiće , ali vam se obraćam sa molbom za pomoć kako riješiti ovaj kvar tj. na koji se način može utvrditi gdje klima curi, jer ovo nema smisla. To je isto kad da u vulkanizera odnesete izbušenu gumu, a oni je sam napušu i kažu da ne znaju gdje je probušena, pa da se vratim kad opet izduši. Zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

U svemu ovome problem je što u ni jednom servisu niste dobili stručno objašnjenje u vezi klima uređaja. Servisi su utvrdili da nema plina u sustvau klime , napunili su sustva klime, naplatili plin i svoj rad i to je ta cijena. Ispravno bi bilo slijedeće objašnjenje : Da u klima uređaju nema plina i zato klima ne radi i u tom slučaju obavezno treba obaviti ispitivanje klima uređaja i točno utvrditi mjesto propuštanja plina. Međutim kada postoji veliko ili jako propuštanje na klima uređaju, klima sustav se ne može napuniti jer postoji jako propuštanje pa se ne može postići dovoljan tlak plina u klima uređaju . U Vašem slučaju propuštanje je vrlo malo ili slabo i u tom slučaju se prilikom punjenja plina u sustav stavlja UV boja ( kontrast ) u svrhu defektaže curenja . Nakon toga se vlasnik vozila poziva da nakon 7 dana dođe na kontrolu u servis. Tada se može točno utvrditi i otkriti mjesto curenja plina jer UV boja ostavlja trag na mjestu curenja. Dakle to je način defektaže mjesta propuštanja. Sve ovo se uvijek i unaprijed treba objasniti vlasniku vozila kako bi on bio upoznat s postupkom iznalaženja kvara i pristao na takvo ispitivanje i na stvorene troškove. Troškovi su ; plin, UV boja, punjenje klime. Nakon toga kada se dođe na kontrolu opet postoje troškovi : plina, ugrađenog dijela ili brtve, utrošenog rada . Na taj način nema nikakvih nepoznanica ni nejasnoća za Vas kao vlasnika vozila. Ako želite detaljnije objašnjenje javite se na 060/6060-44.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 i. 16V - PROBLEM S BOGATOM SMJESOM ?

Datum objave: 03.04.2016 17:20:11
Slika
PITANJE:

POstovani pisao sam vam vec sa problemom golf 1.6 16v motorom vezano za bogatu smjesu.promjenio sam senzor temperature rashladnog sredstva,lambda sondu,map senzor na usisu, i opet mi auto ide u gogatu smjesu kako se grije motor on tako ide sve u bogatiju i kad dodje do 80-90 stepeni on gubi snagu i slabije vuce na benzinu a na plinu kad stanem gusi se ili se ugasi a kad dodam gas ide ko raketa!sve sam pokusao i na plinu i na benzinu pokazuje isto parametre ya bogatu smjesu.imam svjecice ngk platinum nisu kataloski njegove da li moze to da me zeza jer niko nezna sta je a na dijagnostici neznaju sta je,dosao sam do te faze da bih ga zapalio.pomozite mi ako ikako mozete?

ODGOVOR:

Poslovi dijagnostike su najzahtijevniji poslovi u automobilskoj djelatnosti. Za razumijevanje i vladanje poslovima dijagnostike i ispitivanja nije dovoljno samo amatersko znanje. Mnogi automehaničari također nemaju znanja i sposobnosti da obave potrebana ispitivanja i da jednoznačno defektiraju kvar/kvarove. Pojedini servisi šalju svoje dijelatnike na dodatno školovanje kao bi se osposobili za poslove testiranja, ispitivanja i dijagnostike. Na žalost mnogi djelatnici autostruke ne raspolažu takvim znanjem nego kvarove traže metodom slučajnog pogađanja ( najčešće nepotrebnim mijenjanjem pojedinih dijelova ili sklopova ). U ovom slučaju Vi ne morate biti ni tužni ni ljuti jer automobilska djelatnost nije Vaša struka. Na kraju ću vam ipak nabrojiti što sve utjeće na bogatu smjesu i na vrijeme otvorenosti injektora ( duže vrijeme otvorenosti injektora jest veća količina goriva ) . Evo faktora utjecaja: mehaničko stanje motora, tlak goriva, stanje injektora ( istrošenje ), EVAP ventil rezervoara, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor temperature motora, mjerač mase zraka, lambda sonda, potenciometar zakolpke snage, senzor radilice, senzor detonacija, loše sagorjevanje u motoru   ( bobine, električna instalacija, tlakovi kompresije, začepljenja na usisnim kanalima i sl. ). Na kraju uzrok može biti i sam kompjutor motora ( ECU centrala ) . Kompjutor motora upravlja radom motora na osnovu ulaznih podataka koje dobiva od pojedinih senzora. Kompjutor motora također otvara injektore i regulira vrijeme otvorenosti injektora kako bi u svakom momentu omjer goriva i zraka bio 14,7 : 1 . Ovaj omjer daje idealni sastav ispušnih plinova gdje su; CO do 0,3% , CO2 veći od 14% , O2 od 0,1% do 0,5% , HC do 100 ppm. Ukoliko imate potrtebe za detaljnijim objašnjenjem nazovite me.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,9 TDI PD - POJAVA GUSTOG CRNOG DIMA ?

Datum objave: 01.04.2016 21:22:21
Slika
PITANJE:

Poštovanje, kupio sam Audi a3 1.9tdi 96kw,2001god sa 185 tkm. Auto ide odlično,vuče,ne troši ulje.... Ali kad god naglije pritisnem gas iza vidim da ima puno gustog crnog dima..u mjestu ak mu pritišćem gas ne dimi ni malo,nego primjerice ako idem uzbrdo i kad je npr u većoj brzini a dodaj gas jače onda začini jako. I da kazaljka za temp motora se nikad ne digne onako normalno do pola već samo malo na 60c ,neovisno o tome koliko ga forsiram. Volio bih znati sta mu može bit. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Najprije provjerite ispravnost termostata i indikatora temperature motora. Ako utvrdoite da je neispravnan jedan od navedenih dijelova obavite zamjenu. Nakon toga na instrument ploči temperatura motora mora biti 90°C. Ostale moguće neispravnosti su : senzor temperature usisanog zraka, senzor temperature motora, EGR ventil, filter zraka, dize, djelomično začepljenje usisnog kolektora, djelomično začepljenje ispušnog sustava, niski tlak turbine, sustav za regulaciju turbine, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

FORD C-MAX 1,8 TDCI - POJAVA CRNOG DIMA ?

Datum objave: 01.04.2016 12:16:56
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Ford C max, 2010 god, 1.8 tdci, 115 KS, auto ima trenutno 60000 km stvarnih.Primjetio sam unazad mjesec dana da auto zadimi crno iz auspuha, kada upalim auto i krenem u prvoj baci oblačič crnog dima, vozim se na 1500/2000 okretaja stisnem gas zadimi ,nije mi to baš normalno jer ne vjerujem da auto baš tako mora dimiti bez obzira što nema DPF filter( provjereno po šasiji u servisu ).Bio sam u ovlaštenom,spojili ga na komp. i sve je uredu ( bar su tako rekli ).Jučer sam igrom slučaja šlepo prijatelja i pod većim opterećenjem jače dimi, po noći se baš u retrovizoru vidi veća količina dima prilikom nagaza na gas...Isto tako nekad-nekad mi se zna dogoditi da prilikom konstantne vožnje na 1800/2000 okretaja kad milimetar pustim gas auto zacuka 3 puta i normalno dalje ide ko da ništa nije bilo ( za to su mi rekli da EGR odrađuje svoje u ovlaštenom servisu?!).Veći problem mi predstavlja taj dim iz auspuha nego ovo cukanje.Molim Vas za savjet i pomoć šta bi moglo biti jer koliko čujem za crni dim da je lakše naći uzrok ( možda se varam )...Auto inače vuče normalno i radi normalno po zvuku motora koliko mogu čuti. Unaprijed puno hvala

ODGOVOR:

Uzrok nastajanja crnog dima je povećana količina goriva u odnosu na količinu zraka koja je ušla u motor. Navesti ću Vam moguće uzroke te pojave a to su ; nečist filter zraka, nakupljene nečistoće u usisnom kolektoru, nakupljene nečistoće u ispušnom sustavu, EGR ventil, mjerač mase zraka, dize, senzor temperature usisanog zraqka, senzor temperature motora, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor pedale gasa, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, niski tlak turbine ( u momentu pojave crnog dima ), ECU centrala. Kao što vidite ima toga puno i u većini slučajeva uzrok se ne može otkriti servisnim kompjutorom koji samo očitava kodove grešaka. Potrebno je raditi pojedinačno ispitivanje svih dijelova i sklopova a to su; mehanički dijelovi, električni dijelovi, hidraulični dijelovi, elektronski dijelovi.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA - CURENJE KOČIONE TEKUĆINE ?

Datum objave: 31.03.2016 18:18:12
Slika
PITANJE:

Postovani! Imam skodu feliciju i juce sam primjetila curenje kocione tekucine s unutarnje strane zadnjeg kotaca.. Zbog cega je to i sta je u pitanju? Unaprijed hvala na odgovoru! :-)

ODGOVOR:

Kočiona tekučina curi na zadnjem kočnom cilindru. Sigurno će trebati zamijeniti kočni ciloindar a vjerovatno i zadnje kočne papućice ( pakne ) ako su iste od ulja ili ako su istrošene . Dobro bi bilo da zamijenite i drugi kočni cilindar koji za sada ne curi. Na taj način ćete dugoroćno riješiti problem sa zadnjim kočnicama.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - UGASIO MI SE MOTOR ?

Datum objave: 31.03.2016 13:04:22
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI. IMAN RENAULT LAGUNU 2 1,9 DCI I NEDAVNO TOKOM VOŽNJE MI SE AUTO SAMO OD SEBE UGASIA PRIJE TOGA SAM DVA DANA PRIMJETIO DA LAGANO TROKIRA I SAD SAM VIDIA DA JE INTELKULER PUKNUT DALI TO IMA VEZE SA TIM? SPOJILI SMO GA NA KOMPJUTER I POKAZALO JE NA GREŠKU PRITISKA TLAKA GORIVA.SADA NA TABLLI SVIJETLI STO I PALI GASI SE LAMPICA KO ZNAK MOTORA CRVENA

ODGOVOR:

Uzrok zbog kojega se ugasio motor nije oštećeni intercooler ili niski tlak turbine. Kontrolna lampica motora i lampica STOP ukazuju na druge greške zbog kojih se mogao ugasiti motor. Spomenute lampice će se ugaqsiti kada se otklone trenutno prisutni kvarovi. Moguće neispravnosti su ; dobavna pumpa, relej pumpe, pojava zraka u gorivu, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, EGR ventil, senzor temperature motora, dize, visokotlačna pumpa,senzor radilice, električna instalacija motora, mehaničko staje motora. Naravno da se mora riješiti i intercooler kako bi motor dobivao potrebnu količinu zraka. Prvi korak u rješavanju kvarova je svakako dijagnostika motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,9 TDI - DUŽE VERGLA ?

Datum objave: 28.03.2016 22:37:03
Slika
PITANJE:

Pozdrav gosodine Meiću, prvo da vam se zahvalim na pomoći sa prethodnim pitanjem jer sam pomoću vašeg savjeta potpuno otklonio problem na autu... Sad imam problem sa paljenjem audi a3, 1.9 tdi, 81kw, 2001.god. Problem se desi na prvom paljenju i auto duže zavergla (5-10 sek) i upali (ovaj problem se ne dešava uvijek možda svaki četvrti-peti dan bez obzira da li je vani hladnije ili toplije). Kasnije normalno radi, i tokom dana pali iz prve, na pola ključa... Na dijagnostici jedini problem koji pokazuje jeste greška na ključu (nešto oko kodiranja ključa).Nekada, ali vrlo rijetko,nakon paljenja auta na tabli blinka ikona auta sa klučem ispod koja se, nakon gašenja i ponovnog startanja auta, više ne pali. Interesuje me da li ovaj problem sa ključem može uzrokovati ovakve probleme s paljenjem i kako se to rješava. Unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Mogući uzrok je ključ. Događa se ponekad da je uzrok transponder u ključu ili da je slabi signal iz ključa prema prijemniku signala u vozilu . Provjerite napon baterijeu ključu ili napravite probu s rezervnim ključem ako ga imate. Uz to bi biloo dobro da provjerite stanje akumulatora i elektropokretača . U praksi se često događa da prilikom startanja motora nastane veliki pad napona . U tome momentu pojedini senzori motora nemaju potreban napon i to može biti uzrok otežanog paljenja . Naravno postoje i drugi brojni uzroci ali vas ovaj put s njima ne bih zamarao .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - NEPRIMJETNO VIBRIRA ?

Datum objave: 23.03.2016 21:43:14
Slika
PITANJE:

U pitanju je Passat 2003 godište, tdi 101ks,Kad je motor zagrijan na radnu temperaturu, i nakon nesto duze voznje kada se ugasi a zatim odmah upali, motor se strese prilikom paljenja odnosno dosta trzne. Kad je hladan ili kad se malo ohladi normalno pali. Ponekad malo neprimjetno vibrira motor na leru. Sve drugo je normalno, normalno vuče, troši, mijenja brzine i sl.to mi se pocelo javljati nakon sto sam zamjenuo zamajac,set kvacila korpu i sve sta vec ide,.jeli moguce da je pogresno stavljeno,jeli serijski mozda zamajac nije uredu ili??sto vi mislite sto bi moglo biti jer sam vec ocajan,.hvalaa unaprijed!lijep pozdrav

ODGOVOR:

Set kvačila i dvomaseni zamašnjak nije moguće krivo ugraditi . Moguće je da taj set nije odgovarajući ili da je lošije kvalitete ( takav slučaj sam imao u praksi , novi zamašnjak je bio neispravan ) . Ostale moguće greške zbog kojih motor trese su dize , razlika u količini goriva na dizama , bregasta osovina, razlika u tlakovima kompresije . Postoje i drugi brojni uzroci koje treba točno defektirati na samom vozilu .

na vrh Povratak na vrh

SERVO VOLAN - TEŠKO SE OKREĆE ?

Datum objave: 22.03.2016 18:28:24
Slika
PITANJE:

pozdrav..imam problem kod okretanja volana u voznji malo bude tesko a malo lagano i cuje se nekakvo zujanje u dok vozim ravno..kada se zaustavim i okrenem volanom nekih pola kruga zaustavi se zujanje pa nakon 15ak sek opet pocme..pokusao sam da otktijem iz kojeg dijela zuji..cini mi se kod kilera s ljeve strane..ulja u servu ima..i da napomenem kad upalim auto volan se tesko okrece dok se prije lagano...pa nakon dva sata obrnuta situacija..pregledao sam kanalni remen na par mjesta je ostecen dali moze biti do toga problem..da ne ulazem napamet..unaprijed hvala

ODGOVOR:

Najskuplji popravci su oni kada se ne napravi točna defektaža nago kada se pojedini dijelovi mijenjaju na osnovu nestručnih zaključaka ili pretpostavki . Naravno da najprije treba provjeriti ispravnost i zategnutost kanalnog remena . Nakon toga treba ispitati ; pumpu servo volana, visokotlačnu cijev servo volana, tlak u lijevoj i desnoj komori volana, hidrauliku u volanu, razdijelni ventil u hidraulici volana, ispravnost zubne letve ( deformacija , oštećenje ) , aksijalne ležajeve prednih amortizera , ostalo po potrebi .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,4 i. - IMAM DVA PITANJA ?

Datum objave: 18.03.2016 21:56:47
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam dva problema na Renault Cliu 2000god motor 1.4 8v. Prvi je da auto na 1500 do 2000 okretaja pocme trzati ali samo ponekada svjecice, filter goriva i zraka promijenjeni a drugi problem je kad sam mijenjao filter zraka sam nasao u kutiji filtera malo ulja. Auto ne trosi ulje... Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Najprije ćemo se pozabaviti uljem u kućištu filtera zraka . Postoje samo dva načina kako može ulje doći u kućište filtera zraka . Prvi uzrok je kroz cijev za odušak ulja iz motora a drugi uzrok je sasvim slučajno . Vi možete očistiti ulje iz kućišta filtera i nakon nekog vremena opet napravite kontrolu . Ako ulja neće biti , to je onda slučajnost i zanemarite taj događaj . Ukoliko opet otkrijete ulje u kućištu filtera zraka , tada to nije slučajno . Ulje tamo dolazi kroz cijev oduška ulja iz motora a to nije dobar znak . To ukazuje na istrošenje klipnih prstenova i stvaranja štetnog tlaka u karteru motora. Sada ću objasniti i MOGUĆE uzroke trzanja koje ste također spomenuli a to su ; visokonaponski kablovi, bobina, senzor radilice, ulazni napon u bobinu, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, nečist rezervoar, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, senzor položaja zaklopke snage, senzor detonacija, lambda sonda, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, izostanak paljenja u jednom od cilindara . Obzirom na veliki broj mogućih faktora utjecaja, logično je da se najprije obavi potrebno ispitivanje i testiranje navedenih dijelova . Na taj način se točno može otkriti neispravnost i predložiti rješenje . 

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 i. 16V CC - POVEĆANA POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 18.03.2016 10:52:57
Slika
PITANJE:

imam peugeota cc,1.6 16v. i mu zadnje vrijeme sam primjetio povecanu potrosnju. prijatelj iz servisa mi je rekao da moze biti lambda sonda, tj ima ih vise,a da moze biti i do termostata,jer me je pitao dali motor dodje do radne temperature, i jucer i danas sam obratio paznju na to, i temperatura nece da se digne preko 70-75 stupnjeva. zanima me,posto sam i sam strojar i mehanicar,ali na brodovima, gdije se nalazi termostat na motoru i sto vi mislite o solucijama u vezi lambda sonde ,termostata. inace auto je 2004g i ima 125 000 km. prvi sam vlasnik. da i kod injektora cujem kuckanje,pa mislim da bi ih vjerovatno trebalo ocistiti i nastelati. lijep pozdrav iz Rijeke.

ODGOVOR:

Uzroci povećane potrošnje goriva mogu biti i termostat i lambda sonda , međutim postoje još i brojni drugi razlozi koji mogu biti uzrok povećane potrošnje goriva ( pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, EVAP ventil rezervoara, zaklopka snage, injektori, regulator tlaka goriva, loša iskra na svjećicama, bobina, električna instalacija motora, mehnaičko stanje motora i t.d. Termostat se nalazi na bočnoj strani motora a na njega dolaze tri cijevi rashladnog sustava . Termostat možete ispittai na otvorenoj cesti tako da grijanje stavite na maksimum i tada Vam u vozilu mora biti vruće . Ako je to tako onda je termostat ispravan . Za sve ostale neispraqvnosti potrebno je napraviti kompletnu dijagnostiku motora ( sva objašnjenja mogu dati na tel. 060/6060-44 ) .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - SLABO VUČE ?

Datum objave: 17.03.2016 19:56:27
Slika
PITANJE:

Postovanje!S obzirom na vasa opsirna i jasna objasnjenja vezano za razlicite tipove problema i ja vam se obracam u nadi razjasnjenja svog "problema".Vozim Passat 6 2007.77 kw.Desava se da slabo vuce do 2000 obrtaja i zatim dobija naglo ubrzanje i sasvim normalno vuce u vecim brz.Takodje ponekad trese motor(osjetim na sjedistu takodjer).Za napomenu zamajac je tek zamjenjen.Tajidjer auto je vozen 2 puta na dijagnostiku i nije ocitan niti jedan kvar.Hvala unaprijed na misljenju sto je potencijalni problem

ODGOVOR:

U mnogim slučajevima dijagnostika pomoću servisnog kompjutora nije dovoljna da se otkrije većina kvarova . Zbog toga se radi pojedinačno ispitivanje pojedinih dijelova i sklopova motora . U ovom slučaju treba ispitati : začepljenje na usisnom kolektoru, začepljenje auspuha , EGR ventil, količinu goriva na dizama, tandem pumpa, pojavu zraka u gorivu, regulacioni ventil turbine, turbinu ( nakupljene nečistoće ), dize, senzor bregaste osovine, tlakovi kompresije, mehaničko stanje motora, ostali netipični uzroci . Ozbiljnim pristupom i sistematskim ispitivanjem sigurno se može otkriti neispravnost i ista otkloniti .

na vrh Povratak na vrh