Danas je: 13.12.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF 1,6 D - ZVUK ZVECKANJA U MOTORU ?

Datum objave: 12.12.2017 17:13:16
Slika
PITANJE:

Poštovni, imam Golf 2 87 g. 1,6 D. radio dobro ali je propustila brtva glave , gubio vodu prema van. Majstor promijenio brtvu, remen sve dobro , ne pušta. Ali od poslije auto ne radi dobro, ne vuće kao prije, čuje se neki zvuk kao zveckanje ali taj zvuk se prenaša u kabinu preko sajle tkzv čoka . i od poslije pumpa gura gama sajlu, znaći sama si daje čok i onda se razina zveckanja mijenja.štelan još par puta ali nikako da se postigne prvobitno stanje. kako to riješiti i zašto pumpa sama gura čok sajlu te naštelati sve to skupa . hvala1

ODGOVOR:

U ovom slučaju faza motora nije točno namještena a uz to i kut predpaljenja. I jedno i drugo ne može se točno namjestiti i podesiti bez specijalnog alata i komparatora. Trebate posjetiti bolji servis da vam sve to podese po pravilima struke.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 i. - IZBACUJE GUSTI DIM ?

Datum objave: 09.12.2017 11:31:39
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam BMW 320i E46 2002 god. Kad je motor skroz hladan iz auspuha izbacuje gust i smrdljivi dim (smrdi na pregoreno staro ulje). Dok stoji u leru, auto lagano trokira i čuje se neki zvuk ko da nešto u motoru lupa, dok se ne zagrije onda radi posve normalno. Vožnja je također posve normalna. Bojim se da ako ga odvedem nekom majstoru da me ne zariba pa budem svaki tjedan kod njega moro neš novo popravljat da što više zaradi. Lp

ODGOVOR:

Ako odete u pravi servis ne treba se ničega bojati jer tamo ne varaju svoje stranke . Dim koji vidite nastaje od motornog ulja koje uđe u cilindre. To se može događati zbog brtvi na vodilicama ventila, zbog istrošenosti vodilica ventila , zbog istrošenih klipnih prstenova. Motor prekida jer ne radi jedan od cilindara ( izostanak paljenja ) . U uglednom servisu će vam najprije pregledati motor, navesti će neispravnosti, predložiti će rješenje , napraviti troškovnik za popravak..

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,6 i. - SAVJET

Datum objave: 06.12.2017 16:49:30
Slika
PITANJE:

Poštovani molim vas za savjet. Imam polo 1.6 benzin 95 god troši ulja dosta i trokira kad se upali i previše dimi lp

ODGOVOR:

Najprije se mora obaviti popravak motora zbog čega motor troši ulje. uzroci povećane potrošnje ulja su istrošenje vodilica ventila i istrošenje klipnih prstenova. Ako je kompresija motora dobra onda jemoguće da su istrošene samo vodilice ventila. Prije nego se odlućite za popravak treba obaviti pregled vozila u servisu i tražiti da Vam naprave troškovnik za popravak. Uzrok zbog kojega motor prekida u radu mogu biti pojedini senzori motora, , dijelovi sustava za dobavu goriva, loša iskra na svjećicama. Defektažu ovoga kvara treba raditi nakon što se riješi potrošnja ulja.

na vrh Povratak na vrh

DODGE NITRO 2,8 CRD AUTOMATIC -

Datum objave: 02.12.2017 10:46:11
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam problem sa vozilom Dodge Nitro 2.8 CRD automatic,godište 2007. Prije nekoliko dana ugasio mi se u vožnji i više neće upaliti.Diagnostika je pokazala senzor radilice koji je zamijenjen novim originalnim ali i dalje neće upaliti.Naftu dobiva na filter i upali uz pomoć start spreja.Kad potroši start sprej ugasi se.Dopušta poništavanje greške ali je ponovo upali. Pri verglanju okretaji dođu do cca 300 rpm.Na forumima spominju neki pin up ring tj. krunu koja daje signal senzoru.Molim Vas za savjet. Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu lako se može zaključiti da nema goriva na dizama . Kada nema goriva na dizama moguće neispravnosti su ; filter goriva, relej dobavne pumpe, dobavna pumpa, nečist rezervoar, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, visokotlačna pumpa, dize, električna instalacija od motora do kompjutora motora, kompjutor motora . U ovom slučaju nije dovoljno napraviti kompjutorsku dijagnostiku nego treba obaviti pojedinačno ispitivanje svih dijelova i sklopova koje sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,8 i. 16V - SVIJETLI LAMPICA ZA ULJE ?

Datum objave: 29.11.2017 10:42:37
Slika
PITANJE:

Postovanje. vlasnik sam opel astre g 1.8 16v 92 kw. Problem mi se stvorio prilikom mjenjanja ulja. Na zadnjoj izmjeni mi se upalila lampica od ulja koja svijetli samo u leru..cim su okretaji na 1000 gasi se auto radi odlicno nista nelupka ide jako dobro..razni mestri su svasta minjali gledali radilicu letece filtere senzore pumpu..al i dalje se pali...hvala puno na odgovoru

ODGOVOR:

Prvo i osnovno što treba napraviti jest izmjeriti tak ulja u motoru. Tlak ulja mora biti veći od 0,9 bara kada je motor zagrijan i kada radi na leru. Tlak ulja kod 2.000 o/min treba bit veći od 2 bara. Ako je tlak ulja dobar onda nema istrošenja u motoru i nema mehaničke greške. U tom slučaju treba ispitati ; indikatortlaka ulja, konektor indikatora, električnu instalaciju motora, ploču s osiguračima i relejima, instrument ploču. Osim navedenog česti uzrok niskog tlaka ulja je loše i dotrajalo motorno ulje, razrijeđeno motorno ulje ( mješanje goriva i ulja ) , filter ulja, pumpa za ulje, nečistoća na usisnom filteru pumpe za ulje.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. - RASHLADNA TEKUĆINA U ULJU ?

Datum objave: 27.11.2017 11:45:52
Slika
PITANJE:

Dobar dan Renault Clio 1.2 4 cilindra 8 ventila benzin pomijesao rashladnu tekucinu i ulju Mislim da je brtva glave ali dali ima neki drugi razlog ili mogucnost i molim Vas moment stezanja glave motora Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Osim brtve glave motora uzroci mogu još biti slijedeći ; puknuće na glavi motora, neravan blok motora . Uvijek kada se skida glava motora potrebno je zamijeniti i vijke glave motora . Vijci glave se zatežu na slijedeći naćin ; 20 Nm, +90 stupnjeva, pričekati 3 min, otpustiti jedan po jedan vijak i ponovo zategnuti 20 Nm, +200 stupnjeva. ovaj postupak se radi tako da se najprije popuštaju i zatežu vijci koji su u sredini glave motora. Ako vam ovo objašnjenje nije dovoljno razumljivo nazovite me na 060/6060-44 . Možda će Vam koristiti dodatne informacije za kompletan postupak kontrole, strojne obrade i samog popravka.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,3 i. - PROPAO KUPLUNG ?

Datum objave: 25.11.2017 11:22:34
Slika
PITANJE:

Poštovani imam Ford Fiestu 1,3 2002.godina. Danas mi je propao kuplung i uspijela sam ga vratiti natrag. Ono što me zabrinjava je da propadne prilikom jačeg stiskanja dok polako ne propadne i prilikom kočenja čuje se kao pustanje zraka. Ni jedno ni drugo se do sada nije desavalo. Hvača

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti je komanda spojke ( kuplunga ) . Ako je komanda spojke mehanička          ( kuplung saja ) , onda je uzrok baš ta sajla. Ako je komanda spojke hidraulična , najčešći uzrok je istrošenje glavno ili radnog cilindra spojke. Isto tako uzrok može biti propuštanje ulja iz hidraulike komande spojke. Ovaj problem se može lako i brzo defektirati i nakon toga otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI PD - LUPANJE U MOTORU ?

Datum objave: 20.11.2017 11:17:52
Slika
PITANJE:

Wv golf 5 1.9tdi variant bluemotion 2008g Kao prvo sam osjetio da auto nema snage u 5 brzini i da nesto kao datockovi tresu takav osjecaj.Kada sam ga ugasio i ponovo upalio kada se motor popuno ohladio ponovo nije imao snage u 5 brzini i kad se motor zagrijo na radnu temperaturu pri vecim obrtajima je poceo da lupa.Ugasio sam ga i kad se ohladio ponovo sam ga upalio i pri vecim obrtajima je odmah pocelo da lupa u motoru imam osjecaj da lupa gornja lijeva strana motora.Puno vam hvala za odgovor

ODGOVOR:

Svako lupanje iz motora je opasno i treba odmah poduzeti sve da se napravi točna defektaža kvara. U ovom slučaju treba najprije ispitati mehanički sustav motora i to : fazu motora, dize, tlakove kompresije, dvomaseni zamašnjak, istrošenja na ležajevima radilice, klipni mehanizam. Sve navedeno može stvarati lupanje koje ste opisali.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO 2,0 HDI - NESTAJE RASHLADNA TEKUĆINA

Datum objave: 10.11.2017 20:20:29
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Imam Citroeti Berlingo 2.0 HDI 2005g.U zadnje vrijeme kad sam u koloni ili kad je auto upaljen i stoji događa se da mu temperatura vode ode skoro na 100c.Kad upalim ventilaciju prvo mi puše hladno makar je temperatura skoro 100c, onda počinje puhati toplo i tem. počne padati.Kad otvori haubu voda u eks.posudi koda da ključa puna je pritiska.Kad odvrnem čep čuje se ispuh zraka.Znao sam i naliti vode,kao da je gubi... ali nisam primjetio da negdje nešto pušta.Mene interesira koji bi bio to kvar i gdje nestaje voda iz posude? Hvala vam na odgovoru i vašem vremenu

ODGOVOR:

Rashladna tekučina iz ekspanzione posude može nestajati kroz čep ekspanzione posude , kroz pumpu za vodu ili ne neka druiga mjesta rashladnog sustava. To se događa kada je neispravan termostat, hladnjak ili brtva glave motora. Tada u rashladnom sustavu poraste pritisak iznad normale i nastaje propuštanje na čepu ekspanzione posude koji je ujedno i sigurnosni ventil.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,6 i. - MIJENJA BROJ OKRETAJA ?

Datum objave: 07.11.2017 20:29:08
Slika
PITANJE:

Postovani gosp. Meic posjedujem audi a4 1.6 benzin 1995 god te mi u leru podize i spusta obrtaje kao da sam naizmjenicno dodaje i otpusta gas

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage, motorić minimuma, regulator tlaka goriva, ECU centrala, ostali netipični uzroci. Najbolje bi bilo da napravite dijagnostiku motora i da ispitate dijalove koje sam naveo.

na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA 1,4 i. 16V - PALI SE LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 01.11.2017 13:32:58
Slika
PITANJE:

Postovani imam problem na seat cordoba 1.4 16v pali mi se lampica motora,Odem kod mehanica ponisti grsku motora i nakon 1 dana opet se upali.Molio bi vas da mi objasnite sta se tu dogada

ODGOVOR:

Greška ili kvar na motoru se NE MOŽE riješiti brisanjem nego popravkom ili zamjenom neispravnog dijela. Vi trebate otići u ozbiljan servis i tamo zatražiti da vam obave kompletnu dijagnostiku motora a to podrazumijeva pojedinačno ispitivanje pojedinih dijelova i sklopova. Na Vaše pitanje  " Što se tu događa " odgovor je jednostavan. Kvar može biti na mehaničkom sustavu motora, na sustavu elektronskog ubrizgavanja goriva, na sustavu za stvaranje iskre na svjećicama, na sustavu za upravljenje motorom. Točan uzrok sigurno se može znati nakon što se obavi dijagnostika koju sam u gornjem tekstu spomenuo.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA CX-7 2,3 D - NEISPRAVAN MJENJAČ

Datum objave: 31.10.2017 10:32:35
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam Mazde CX7, 2.3 turbo disi sa 191 kw. Vozilo je prešlo 100 000 km i proizvedeno je 2010. godine. Od prvog dana vozilo je servisirano u jednom od ovlaštenih Mazdinih servisa u Zagrebu, tako da je sve rađeno i provjeravano po intervalima održavanja vozila 15000 km ili 1 godišnje. Problem je nastao na autocesti Zagreb-Rijeka kada je vozilo ispalo iz 6.brzine i više se u njoj nije moglo voziti. Sve ostale brzine rade normalno, jedino se čuje zvuk grebanja unutar mjenjača što je i posljedica kvara zupčanika. Došao sam u ovlašteni servis Mazde gdje su vozilo pregledali i utvrdili kvar zupčanika na mjenjaču,provjerili ulje u mjenjaču i ponudili sljedeće: - novi mjenjač 49560 kuna - otvaranje mjenjača i detekcija kvara u smislu izmjene zupčanika 6.brzine ( set zupčanika 6.brzine = 6500 kuna )te ostali potrebni zahvati ukoliko se otkriju. Naravno,trebam napomenuti kako će vozilo biti minimalno 15 dana u servisu, tako su mi rekli !? Moje pitanje je,ili vaš savjet, s obzirom da se radi o skupom popravku na vozilu,da li mjenjač skinuti i otvoriti pa ustanoviti šta je pokvareno ili uzeti polovan mjenjač koji je naravno bez garancije jer cijena montaže i demontaže u slučaju neisparavnog mjenjača snosim sam. Isto tako problem je što mehaničari ne vole da vozilo dugo stoji na dizalici ili u radioni jer se dijelovi čekaju dugo,a i nabavka samog mjenjača ukoliko se otkrije da je reparacija previše skupa. Lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Moje mišljenje je da je najbolje da se postojeći mjenjač otvori , da se točno defektiraju sva istrošenja i da se zamijene istrošeni dijelovi. Treba očekivati da su neispravni samo zupčanici , vilica 6 brzine i neki od ležajeva mjenjača. Ako se nabavlja rabljeni mjenjač pitanje je da li ćete ga naći i u kakvom stanju je takav mjenjač . Varijantu s novim mjenjačem ne bih uzeo u obzir jer je previše skup. Nakon popravka postojećeg ( originalnog ) mjenjača preporučio bih da ulje u mjenjaču mijenjate svakih 50.000 km ili svake 2 godine.

na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA 1,9 D - NE MOGU OKRENUTI VOLAN ?

Datum objave: 28.10.2017 12:31:28
Slika
PITANJE:

Poštovani. Imam Seat cordobu 1.9 dizel 1999 g.i ne mogu okrenuti upravljač (volan) u livu stranu,a u desno ide.Kad ga okrenem u desno ikad ga vračam nazad dođu kotaći do sredine znači poravnaju se ravno i ne mogu ga smotati u lijevo,ulja u servu ima.Šta bi to bilo. Hvala.

ODGOVOR:

Prema vašem opisu uzroci su mehanički a ne hidraulični ( servo volana ) . Moguće neispravnosti su ; zubna letva volana, pojedini dijelovi prednjih ovjesa. Vozio treba staviti na servisnu dizalicu i odspojiti spone volana . Tada se može utvrditi da li su uzrok ovjesi ili zubna letva volana.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - TEŠKO PALI HLADAN ?

Datum objave: 26.10.2017 12:17:59
Slika
PITANJE:

Opel Astra 2.0 dti 2001g. Problem sa paljenjem kad je temperatura zraka između 10 i 25 stupnjeva c. Teže upali ( nakon 5 ili 10 sekundi ) vrti i onda upali i izbaci bijeli dim...sve poslje toga pali na zub..kad se motor malo ohladi cca sat ili dva ista situacija se ponavlja. Promijenio sam senzor zraka,senzor radilice, senzor pritiska zraka u motoru...sto bi sad jos mogao zamijeniti...čak sam stavio i nepovratni ventil na dovod goriva. Dali ima kakve veze senzor vainjske temperature zraka sa samim paljenjem. Hvala unaprijed. Pozdrav

ODGOVOR:

Senzor vanjske temperature nema utjecaja na paljenje. Mogući uzroci su ; akumulator , elektropokretač, mehaničko stanje motora, nski tlakovi kompresije, grijači, relej grijača, pojava zraka u gorivu, EGR ventil, ostali netipični uzroci. najjeftinije rješenje je da ovaj kvar defektirate u uglednom servisu.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI - VIBRACIJE U VOŽNJI ?

Datum objave: 20.10.2017 11:58:14
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meiću. Molim vas za savjet i vaše mišljenje o problemu kojeg imam sa audi a4 b5 98 god.1.9 tdi. Zamijenio sam nosače motora koji su orginal audi ali i dalje se prenosi vibracia na šasiju auta. Dali je u pitanju zamašnjak ili je nešto drugo u pitanju. auspuh ne dodiruje pod auta. najviše se čuje buka kada je vožnja od 50 km do 80 i tu vibraciju najviše prenosi auspuh. hvala vam na vašem odgovoru i želim vam svako dobro. Lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Nosači motora nisu uzrok jer ste ugradili nove originalna. Velika vjerojatnost je da je uzrok auspuh . Pogledajte sve nosače auspuha i dobro provjerite ispravnost fleksibilne pletenice auspuha koja također kompenzira vibracije. Na zadnje mjesto bih stavio dvomaseni zamašnjak.  napravite test u probnoj vožnji ; vozite brzinom kada se pojavljuju najvećevibracije, stavite mjenjač u ler i ugasite motor, nakon toga ćete osjetiti da li su vibracije prestale ili nisu. Tako ćete zaključiti da li su uzrok vibracija motor i auspuh ili transmisija .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - POVREMENO SE GASI ?

Datum objave: 15.10.2017 16:11:26
Slika
PITANJE:

postovanje.. imam fiat punto xs 2001godiste motor 1.2. imam problem auto normalno radi i onda mi se dogadja da kada stojim na stopu kada trebam krenuti auto mi se ugasi upali se lampica ulja i sve druge lampice. ja ga ponovno upalim radi normalno. to mi se je dogodilo vec par puta..jednom prilikom je i pri spustanju iz 3 u 2 se tako dogodilo.upalila se prvo lampica ulja i sve druge i pao mi skroz na rezervu a bio je tek pred rezervu.prije toga sam mjenjala gornju i donju sondu i novi akomulator.inace auto radi ok. bila sam kod elektricara on nevidi problem i kod mehanicara koji isto tako kaze da nevidi sto je tu. kod njih auto radi normalno. u 12.mj imam registraciju i planiram promjeniti filter ulja i ulje.ulje m ne curi i ne trosi bas puno ulja motor radi kao singerica inace. molim vas za savjet. sto bi tu moglo biti? sto da pogledam i ucinim. i dali smijem uopce vozit auto u tom stanju. majstor mi je rekao da vozim da mu nece nista biti.. unapijed vam hvala..

ODGOVOR:

Ako vjerujete u stručnost Vašim majstora onda poslušajte njihov savjet jer su oni ipak imali priliku obaviti stručni pregled Vašega vozila. Ukoliko mislite da spomenuti majstori nisu stručni onda potražite drugi servis za koji ste saznali da je kvalitetan. U tom servisu napravite dijagnostiku i recite da se motor povremeno gasi. Nakon toga ostavite vozilo na popravku . Moguće neispravnosti su ; mehanički sustav motora, pojedini senzori motora, motorić ler gasa, zaklopka snage, injektori, regulator tlaka goriva, kablovi , bobina, električna instalacija , ostali netipični uzroci. Ako se motor povremeno ugasi možete i dalje ( zbog toga ) koristiti vozilo.

 

 

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - NESTAJE RASHLADNA TEKUĆINA ?

Datum objave: 10.10.2017 16:17:40
Slika
PITANJE:

Poštovani Imam peugeot 2.0 hdi 2004.god Prije mjesec dana počeo je da gubi vodi Odveo sam ga u servis i stavili su sistem vode pod tlakom cijeli dan i tlak nije padao nikako U vožnji svakih 2 dana pali se senzor da nema vode i moram nadoliti otprilike 2 decilitra. Nakon toga kada nadolijem 2dl vode senzor vode se više ne pali otprilike 2 dana. Molim vašu pomoč Hvala

ODGOVOR:

Točan uzrok zbog kojega motor gubi rashladnu tekućinu može se defektirati neposredno na vozilu i to na način da se provjere svi dijelovi rashladnog sustava. Ispitati / provjeriti slijedeće : pumpu za vodu, hladnjak, cijevi rashladnog sustava, kućište termostata, čep ekspanzione posude, radijator grijača, brtve motora. Ispitivanje koje ste spomenuli nije dovoljno da se defektira ovaj kvar. Detaljnije objašnjenje na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 123 D - MOTOR BACA ULJE NA IBERLAUF ?

Datum objave: 05.10.2017 11:23:45
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić. Vozim mercedese 123,več dvadesetak godina i trenutno sam u posjedu jednog sa motorom 300D,1983.Prije nekog vremena primjetil sam da na iber laufu,poklopca ventila jako masti i dimi i pokušao sam to riješiti tako da sam maknuo spojno crijevo sa istog ,koje ide na usisnu granu i stavi drugo,tako da to ulje ne ide na usis i zatvorio sam rupu na usisnoj grani.Međutim desilo se nešto sa ćim se dosad nisam susreo.Pri paljenju motora,koji je kao i uvijek upalio od prve,motor je prestao raditi nakon desetak sekundi i poćeo dizati ulje na šipku za mjerenje ulja.Znam da je motor star i ima nekih 600 000 kilometara i da je to ,ajmo reći normalno da dimi na to crijevo ali me interesira zakaj diže ulje iako sam stavio drugo crijevo i pustio da taj uljni dim ide satrane,jedino ako unutarnji promjer tog crijeva nije pre mali pa vrača tlak u karter.Da li bi pomogla izmjena karika ili se mora napraviti kompletna reparatura motora.Hvala.

ODGOVOR:

U ovom slučaju koji ste opisali sigurno je začepljen sustav za odvod uljnih para koje dolaze iz kartera. Vi ste dobro zaključili da u karteru nastaje preveliki pritisak ( tlak ) i da zato motor diže ulja koje izlazi na mjernu šipku. Pokušajte detaljno očistiti sustav za odušak ulja iz motora i onda vidjeti da li to dobro funkcionira. Rješenje ovoga problema nije jeftino jer s izmjenom klipnih prstenova nećete postići rezultat. Razlog tome je što nisu istrošeni samo klipni prstenovi , istrošeni su i cilindri . Zbog toga treba raditi pravi generalni popravak motora. To znači da se moraju obrađivati cilindri i ugrađivati novi odgovarajući klipovi .Detaljnije objašnjenje možete dobiti na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

VW CRAFTER 2,5 TDI - ISPUŠNI PLINOVI I NEPOTPUNO IZGARANJE ?

Datum objave: 29.09.2017 10:13:23
Slika
PITANJE:

Poštovani RADI SE O VOZILU VW CRAFTER 2,5 TDI,100 KW, 5 CILINDARA,DPF. ISPUŠNI PLINOVI IZ AUSPUHA IMAJU VRLO JAKI NEUGODAN MIRIS,KAKO BI SE SLIKOVITO REKLO GRIZE ZA NOS. VOZILO PREVOZI PUTNIKE TE KADA SE OTVORE BILO KOJA VRATA A VOZILO RADI VRLO NEUGODAN SMRAD UĐE U KABINU. MOTOR RADI NORMALNO I IMA SNAGE,DIJAGNOSTIKA NE NALAZI NIKAKVU GREŠKU ČAK NI DPF-A,NAPRAVLJENA JE DIJAGNOSTIKA INJEKTORA NA TLAKOVE I TU SU PRIBLIŽNI TLAKOVI NA SVIMA,TJ.NEMA VEĆIH ODSTUPANJA.VOZILO JE PREŠLO SAMO 140.000 KM.POTROŠNJE ULJA NEMA.NEDAVNO JE OČIŠĆEN AGR VENTIL. PO MOJEM ISKUSTVU SA PRIJAŠNJIH STARIJIH DIZELAŠA ISTI SLUČAJ SAM IMAO I PROBLEM JE BIO RIJEŠEN ZAMJENOM DIZNI,NO TA KOMPJUTERSKA DIJAGNOSTIKA JE POKAZALA DA SU INJEKTORI KAO U REDU. ZANIMA ME VAŠE STRUČNIJE MIŠLJENJE U ČEMU BI MOGAO BITI PROBLEM I ŠTO MI SAVJETUJETE? PUNO HVALA LP.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu dizel gorivo ne sagorjeva u motoru u potpunosti. To znači da nedostaje zraka u motoru i da je količina goriva u odnosu prema količini zraka prevelika. Kompjutorska dijagnostika koju ste radili nije dovoljna da se otkrije kvar. S njom se može otkriti samo mali broj kvarova a za sve ostalo treba se raditi pojedinačno ispitivanje dijelova i sklopova. Redoslijed ispitivanja je slijedeći ; mehanički sustav motora ( faza motora, tlakovi kompresije, začepljenje na usisnom kolektoru, začepljenje na ispušnom sustavu ), Sustav za dobavu zraka ( tlak zraka, senzor temperature zraka, mjerač mase zraka,  EGR ventil, senzor detonacija, senzor temperature zraka ), sustav goriva ( senzor temperature motora,  senzor tlaka goriva, regulator tlaka gortiva, dize, dobavna pumpa, ECU centrala ), sustav za upravljanje motorom ( električna instalacija, ECU centrala ) . Posjetite servis koji može raditi ovakva ispitivanja odnosno testiranja .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H 1,4 i. 16V - EASYTRONIC MJENJAČ - KVAR ?

Datum objave: 25.09.2017 17:05:01
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine, Vlasnik sam Astre H iz 2007 godine 1.4 66kw sa easytronic mjenjačem.Vozilo je prošlo 220.000 km i redovito je održavano. Jučer mi se na display-u pojavila greška s oznakom "F". Pošto nisam mogao pokrenuti vozilo odšlepano je ovlašteni auto Opelov servis. Nakon kompjuterske dijagnostike rekli su mi da je otišao sklop mjenjača (s elektronikom), ali da moraju prvo skinuti kompletan sklop dijagnosticirati kvar i predložiti konačno riješenje. Na moje pitanje prema njima koja su moguća riješenja, odgovorili su mi da je to ugradnja novog sklopa koji bi koštao cca. između 10.000 i 13.000 kn, ili ako bude moguće reparacija postojećeg gdje bi cijena tog zahvata bila između 3.000 i 5.000 kn. Pošto je auto staro već skoro 11 godina i s tom kilometražom mislim da mi je prva opcija neprihvatljiva. Čitajući malo po internetu iznesene probleme koji su vezani za ovu problematiku , pročitao sam mogućnost da se ovaj mjenjač preradi na normalni mehanički mijenjač. Zato Vas molim kao iskusnog stručnjaka za savjet, da li radti reparaciju easytronica ili prebaciti na mehaniku i da li je to opće financijski isplativo. Naglašavam da je automobil redovno održavan i što se tiče voznih svojstava ja do sada nisam imao ozbiljnih problema s tim vozilom, da pače u zadnjih 25 godina promjenio sam 4 Opela (Vectra A, Vectra B, Zafira i sada Astra H)i ovo mi je prvi ozbiljniji kvar. s poštovanjem, Dinko Perković dipl.ing.

ODGOVOR:

Ovakvi kvarovi se često događaju na mjenjačima EASYTRONIC. Logično je da se najprije jednoznačno defektira kvar a onda da se obavi potreban popravak. Mehanika ovoga mjenjača je potpuno ista kao kod klasičnog manuelnog mjenjača osim što je izbačena pedala spojke imehanizam za šaltanje brzina. Umjesto toga dograđena je automatika s kompjutorom koja obavlja automatsko šaltanje brzina. U ovom slučaju treba obaviti popravak sklopa ( dijela ) koji je neispravan i tako opet imate originalno rješenje.  Prelazak na manuelni mjenjač bi bio skuplji i mnogi detalji ne bi odgovarali ni estetski ni funkcionalno . Pokušajte doći do saznanja u servisu da točno defektiraju kvar i da Vam navedu troškove popravka. Moram reči da je popravak automatskog mjenjača uvijek vrlo skup , naroćito ako u vozilu imate hidraulični DSG mjenjač ( tada bi popravak bio oko 3.000 eura ) . Popravak Easytronic mjenjača je uvijek puno jeftiniji . Ako Vam je cijena popravka u spomenutom servisu neprihvatljiva, možete popravak obaviti u nekom od samostalnih servisa koji se time bave. Najčešći kvarovi  Easytronic mjenjača su pojedini dijelovi : elektromotor pumpe, hidraulična pumpa, električna instalacija, pojedini konektori ( pad napona ), istrošenje lamele, senzori položaja komande za šaltanje, upravljački kompjutor mjenjača.

na vrh Povratak na vrh