Danas je: 17.09.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

ROVER 620SDI - MOTOR NEMOŽE UPALITI

Datum objave: 15.09.2014 18:55:19
Slika
PITANJE:

kupio sam rovera 620 sdi i ubrzo mi se upalila lampica chek engine i auto više neče upaliti promjenio sam filter goriva i očistio rezervar.jednostavno nebaca gorivo na cijevi za dizne a bosch pumpa vuče gorivo iz rezervara.u rezervaru je bilo vode pa mislim da je to uzrok gašenja auta ali mi nije jasno zašto neče da upali sad kada je novo gorivo usipano,inače je palio od prve bez previše alnasovanja..unaprijed hvala!!marko

ODGOVOR:

Prema vašem opisu kao moguće uzroke zbog kojih motor ne pali mogu navesti po logici ispitivanja: mehaničko stanje motora, greška u fazi motora, niski tlakovi kompresije, začepljenje na usisnim kanalima, prisutnost zraka u sustavu goriva, regulator količine goriva, solenoidni ventil vremena ubrizagvanja, visokotlačna pumpa, ventila zaotvaranje goriva navisokotlačnoj pumpi, električna istalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1.6i 16V

Datum objave: 13.09.2014 18:37:54
Slika
PITANJE:

Poštovani, imama Opel Astru 1.6., staru 8-9 godina, benzinac, prešla cca 130.000, redovno servisirana, nikakav kvar do sada.Jučer ujutro vozila sve je bilo ok, popodne upalim auto i svijetli mi žuta lampica s oznakom auta i ključa. Činilo mi se da kao malo slabije vuče, ali bila kiša, sporo se vozilo, ništa posebno. Navečer sam još pokušala voziti, lampica na prvu ugašena pa se onda upalila i auto se povremeno gasio. Nadam se da imate neki prijedlog što bi moglo biti!

ODGOVOR:

Navedeni problem je mogao nastati zbog vlage i vode koja je ušla u pojedine konektore, kontakte i električnu instalaciju. Zbog ovoga nastaje pad napona i pojedini senzora ne rade na ispravan način. Potrebno je očistiti sve kontakte i konektore te pojedine pinova senzora. Nakn toga će se sve opet normalizirati.

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA CARINA 1,6i - PROBLEMI NAKON UREĐENJA GLAVE MOTORA?

Datum objave: 11.09.2014 18:45:29
Slika
PITANJE:

Pozz! Nedavno sam vas kontaktirao sa upitima za moju toyotu carinu E 1.6 (4afe) iz 97. Da ne duljim, otisla je brtva glave i taj problem je otklonjen - kompletno obradjena glava motora, gumice ventila, uslajfani ventili, brtva, brtva poklopca komplet sa gumicama svjecica, novo ulje, antifriz, stelani ventili...sad, nakon svega toga, auto mi u leru radi uzasno grubo, poput prastarog razhodovanog dizelasa, doslovno "udara" iz podrucja poklopca motora i motor se trza, kao da se stresa dok tako radi u leru...napominjem da je prije cijele ove "havarije", dok je auto bio ok, pa i kad je poceo gubiti rashladnu tekucinu, radio u leru sasvim tiho i mirno, a sad nakon popravka - katastrofa od rondanja iz motora..Mozete li mi reci svoje misljenje, da li je mozda majstor negdje zabrljao, tj.,gdje da usmjerim dalji rad na popravku da se rad motora vrati u normalno stanje..jos jedna zanimljiva stvar - kazaljka obrtomjera uz sav taj neugodan zvuk i trzanje motora stoji u leru "zakucana" na 900 okretaja..jos jednom, molim vas za savjet jer me sve ovo vec dovelo do "pucanja" po savovima...hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su:greška u fazi motora, propuštanje na ventilima, loše podešeni ventili, eventualni propusti prilikom strojene obrade i radova na glavi motora.Za očekivati je da nakon obavljenih radova koje ste spomenli motor radi bolje nego prije.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 200D

Datum objave: 10.09.2014 20:01:42
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine meic. Posjedujem mercedes 190d 1987g . Prije nekog vremena sam imao problem sa menjacem ,prvo mi je crkao zadnji lezaj mjenjaca zato sto mi je neki nadri majstor skinuo sa kardana balansni teg i rekao da to ne treba. Posle nekog vremena mi je srkao i prednji lezaj mjenjaca , ali sa jednom nuspojavom ,tesko ulazi u trecu brzinu i lako ispada iz nje. tada sam zamijenio kompletan mjenjac. sada sam kupio mercedes w124 200d 1987 sa istim problemom ispadanja iz trece brzine i prilikom saltanja u trecu cuje se neki metalni zvuk kao kad se tare zubcanik o zubcaniju dok ne uzubi ,posle toga normalno ide dok ne ispane iz brzine. sto je crklo u mjenjacu da li je to sinhron ili nesto drugo. Imam i menjac od benzinca , da li se moze prebacit sinhron od benzinca na dizela , jesu li isti ili razliciti. htio bih sam da servisiram ova dva mjenjaca pa sam vas kontaktirao za neku usmenu pomoc , na sto da obratim paznju i slicno.

ODGOVOR:

Mjenjač ispada iz treće brzine istrošenosti na: vilici treće brzine, na kanđi treće brzine, na zupčaniku treće brzine. Zvuk koji čujete nastaje zbog neispravnog sinkrona treće brzine. Mjenjači od benzinskog i diesel motora nisu isti. Najbolje je obaviti stručni popravak mjenjača sa novim dijelovima.

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO TICO-TRESE SE I TROKIRA

Datum objave: 09.09.2014 20:49:48
Slika
PITANJE:

Moj Tico u zadnje vrijeme na ler gasu se jako trese i trokira.A kada se doda gas sve je normalno.Pa e zanima kakav je to kvar i je li opasan za motor.U napred zahvaljujem.

ODGOVOR:

Svako stanje kada motor nepravilno radi ne pogoduje motoru (povećanje potrošnje goriva,mehaničko trošenje motora).Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su:filteri,nečist rezervoar,nečisti injektori,propuštanje na ventilima,loša iskra na svjećicama,kablovi,razvodna kapa,razvodnik paljenja,senzor radilice,elektr.instalacija motora. Treba ispitati sve navedeno.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 dT - VELIKA POTROŠNJA ULJA I NEMA SNAGE

Datum objave: 09.09.2014 20:41:08
Slika
PITANJE:

pozdrav Vama i svima na forumu. Došlo je vrijeme da se i ja uključim sa svojim problemem. Radi se o : Renault Laguna 2.2 dT, model FAIRWAY, karavan , 83 kW ,iz 2000 godine (laguna 1)- tip motora je G8T, trenutno 200.000 tkm PROBLEM : u zadnjih 2 godine auto sve više i više troši ulje. Došlo je do te mjere da potroši gotovo 2.5 litre ulja na cca. 400 km. Razlika u snazi auta od dana kada sam ga kupio do danas je slabija cca 20% i još uvijek može postići max brzinu - ali auto, mogu reći, da ide kao lud samo što mu treba par sekundi više za takvu vožnju nego prije. na početku koristio sam Shell 10/40,, sada sve jeftinije ulje zbog potrošnje ali isto 10/40. Imam osječaj kao da je negdje začepljen. U vožnji ne terse, ne "kašljuca", ne... samo reagira teško na gasu. . I na kraju ako je neki veliki problem dali reparirati ili zamijeniti motor ??? Unaprijed HVALA i pozdrav. Čitajuči forum stvarno ste od velike pomoći ljudima - pogotovo u ovim teškim vremenima. svaka pohvala!

ODGOVOR:

Motor Vašeg vozila može trošiti ulje na tri načina i to:kroz turbinu,kroz vodilice ventila,kroz klipne prstenove.Obzirom na sve navedeno moguće je da je nastalo mehaničko istrošenje motora i to na cilindrima,klipnim prstenovima i vodilicama ventila.Uz ovo je još moguće da i turbina nije u najboljem stanju. Sve ovo se može riješiti generalnim popravkom motora. Prije bilo kokakvih radova i zahvata na motoru, treba obaviti ispitivanje mehaničkog sustava motora.Nakon toga se može predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 HDI

Datum objave: 07.09.2014 21:16:19
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim peugeot 307 hdi 1,6KW,2005.g.,prilikom paljenja pojavljuje se bijeli dim jakog neugodnog mirisa,kasnije u vožnji taj dim se ne javlja.U vožnji se vozilo normalno ponaša. Nedavno je bila registracija i mjerenje eko testa su u redu. Molim za savjet u vezi otklanjanja istog problema i mogući uzrok navedenog problema na vozilu. pozdravljam i zahvaljujem Marija Lijić

ODGOVOR:

Prema vašem opisu navedeni dim nastaje najvjerojatnije zato što ne radi jedan cilindar. Bijeli dim je nezapaljeno diesel gorivo koje izlazi na auspuh. Kada se motor malo zagrije počinju raditi svi cilindri,a dim nestane. Moguće neispravnosti su: zrak u sustavu goriva, neispravnost jedne od diza, lošija kompresija na jednom cilindru.

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA AVENSIS 2,2 D-4D - TLAK U GUMAMA

Datum objave: 07.09.2014 20:35:11
Slika
PITANJE:

Postovani na moju veliku srecu naidjem na Vas. Evan pitanja na koja nikad nisam dobio konkrettan odgovor bez obzira koga pitam I to traje godinama. Sad vozim Toyota avensis 2.0 d4d model 2009, presla 70k km. Prvo pitanje pritisak u gumama knjiga kaze naprijed 2.8bara nazad 3.0 do 3.2 zavisi od opterecenja a proizvodjac guma na svom web sajtu za tacan tip gume na tacnom modelu auta naprijed 2.9 nazad 3.0. Svi majstori ovdje u Sarajevu kazu ne nego sve cetiri 2.2 bara. Tako ih naduva I ovlasteni servis gdje su gume kupljene. Meni auto nikako nije bio ok tako I nekako mi he najbolje od kada drzim sve cetiri na 2.5 bara kad putujem natovaren bude 2.6 naprijed nazad 2.8. Pitanje sta je najispravnije ovdje slusat proizvodjaca guma, slusat knjigu od vozila ili slusat svoj osjecaj. Da kazem ceste u BiH su uglqvnom lose grbave I neudobne sa pritiskom od 2.8 naprijed I nazad voznja postane jako neudobna, sa 2.2 auto valja u zavojima gume cvile I Esp se cesto aktivira, sa 2.5 auto je ko na sinama cak I po mokrom a udobnost je ok. Zaboravi reci na 2.8 stabilnost je perfektna ali udobnost nije. Gume su vredstein sporttrack 3 205/16/60H. drugo pitanje kazu mi stavi na pola rezervoara goriva litar ulja za mjenjac da ocistis motor svakih 15-20000 km medjutim knjiga ne spominje nikakvo ciscenje motora bilo kakvim aditivima a ovlasteni servis je neodredjen po istom pitanju a kazu oni imaju nesto sto toyota prwporucuje za te svrhe. Mislim da mi je neko rekao koliko je ovo auto obqvijeno tajnama nikad ne bi Dao 30000 eura za njega. Garantni rok mi je istekao ove godine tako da sam siguran da cu napustuti ovlasteni servis jer su uzas od servisa I velike varalice makar ove u sarajevu. Ali mi je problem naci ispravnu alternativu, nije problem u novcu nego u odnosu prema strankama I takodje ato toyota ovlasteni servis ima vise drugih auta u servisu nego toyota.rado bi Vas posjetio kad me Put dovede u blizinu. Pozdrav iz sarajeva

ODGOVOR:

Prema tehničkim podacima Autodata tlak u prednjim gumama 2,5bara i u zadnjim 2,2bara. Ovaj podatak još možete provjeriti na način da ga usporedite sa tvorničkim podacima koji se nalaze na vašem vozilu (naljepnica sa podacima se nalazi na poklopcu rezervoara ili naštoku vrata). Nemojte stavljati nikakvo ulje u gorivo jer možete oštetiti DPF filter.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 159 JTD - PALI SE LAMPICA AKUMULATORA?

Datum objave: 06.09.2014 20:50:20
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnica sam alfa romeo 159 1.9 diesel 2009.god svi servisi su obavljani redovito, zadnji prije dva tjedna . Danas sam ga normalno upalila i ukjučila klimu tada mi se upalila lampica od akumulatora u unutrašnjosti automobila počeo se širiti čudan miris. Ugasila sam klimu i lampica akumulatora se ugasila, nastavila sam voziti mirisa više nije bilo. Tijekom vožnje sam pokušala upaliti klimu ali opet se palila lampica akumulatora i onaj miris SE OSJEČAO. Možete li otprilike odgovoriti o čemu se ovdje radi.Zahvaljujem.

ODGOVOR:

Prema svim detaljima iz opisa logičan zaključak je da je došlo do blokade u kompresoru klima uređaja. Zbog toga se pali lampica alternatora (kanalni remen proklizava na remenici kompresora).

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1.8 TDCI - MOTOR SE GASI

Datum objave: 02.09.2014 18:26:45
Slika
PITANJE:

Ford Focus 1.8 Tdci 2009. nakon paljenja i 10-ak sekundi rada u leru se ugasi, nakon toga upali nakon vise uzastopnih verglanja, a primjetio sam da lakse upali ako drzim papucicu gasa do poda...događa se povremeno kada je motor zagrijan..indikacije na instumentima nema, ni na dijagnostici. Pozdrav i hvala unaprijed Danijel

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su: zrak u sustavu goriva, filter goriva, nečiste dize, pad napona na senzoru radilice.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI 1.3i - PROBLEM KOJI MEHANIČARI NE MOGU RIJEŠITI ?

Datum objave: 01.09.2014 18:03:48
Slika
PITANJE:

Imam poteškoća sa hyundai 1.3 12v 2000g.,naime auto sam kupio i odlučio ga dovesti u red,da bude siguran auto. nakon određenog ulaganja pojavljuje mi se problem koji mehaničari nikako ne mogu riješiti.auto mi u leru radi donekle pravilno,čim ga idem voziti auto nikako ne prima gas,a kad ga i primi radi odlično na višim obrtajima od 2500,zna se i sam ugasiti od sebe,uglavnom totalno nevozljiv.dijagnostika ne pokazuje nikakav kvar. na autu su promjenjeni kablovi,svjećice,proćišćeni injektori promjenjen senzor radilice na nagovor mehanicara koji nije davao kvar po dijanostici,bobine valjaju,maf senzor isto ok,senzor temp.isto ok,sad je jedino ostao senzor polozaja gasa za promijeniti ali tako mi se vise ne da davati novce napamet,pa bih Vas molio pametan savjet ako je to uopće moguće.jedino vidim kao pametno rjesenje auto odvesti elektricaru,hvala unaprijed

ODGOVOR:

Vozilo povjerite renomirano servisu. U samom startu navedite koji su problemi i pitajte da li mogu obaviti kompletnu dijagnostiku motora, defektirati kvar i otkloniti isti. Ovom prilikom ne bi navodio moguće neispravnosti jer od toga ne bi imali koristi. Prilokom dijagnostike treba obaviti slijedeće: kontrola mehaničkog sustava motora, kontrola sustava elektronskog ubrizgavanja, kontrla sustava za stvaranje iskre na sviječicama, kontrola sustava za upravljanje motorom.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,6 i. 16V - UGASIO SE U VOŽNJI ?

Datum objave: 23.08.2014 18:42:20
Slika
PITANJE:

postovani svako malo citam vase savjete iako sam laik za aute,ali imam jedan problem imam ford mondeo 1998 mk2 1.6,16v sa dirkt plinom ali mi se jucer auto ugasio u voznji i culo se kao da je pukla neka zica (pling)otada auto nije mogao zaverglati uopce nema znaka da bi verglao iako ima kontakt dosli iz haka i nasli da mu svaki put izgori osigurac od 20amp.sad sam neznam sto bi mu moglo biti jedni kazu anlaser drugi neka centrala ili da je negdje ziva pala na lim pa ima ktatki spoj isto tako kao da se malo uljenio i pronasao sam da na prvom cil.kad izvuces kabel ne promjeni zvuk a na bobini baca iskru molim Vas za savjet unaprijed hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; električna instalacija, ploča s osiguračima i relejima, automat elektropokretača . Motor ima slabo ubrzanje jer ne radi ( ili slabo radi ) jedan cilindar . Uzroci : svjećica, kabel, bobina, injektor, ventili . Najjeftinij ćete proći ako u uglednom servisu najprije napravite dijagnostiku . Nakon toga ćete znati i kolika je cijena popravka .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 210 - NEUGODAN MIRIS IZ VENTILACIJE ?

Datum objave: 22.08.2014 08:58:39
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Mercedes E 210 OKAŠ ali nakon isljučenja klima uređaja pojavi se neki smrad:Čistio sam sisitem klime nekim sprejavima mijenjao filtere ali ništa stoga bih molio vaš savjet. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Neugodni miris nastaje zbog kondenzata i truljenja od prljavštine koja se skuplja na isparivaču. Uzrok te pojave je zanemarivanje čišćenja i dezinfekcije ventilacijskih kanala . Ovo čišćenje se treba raditi jednom godišnje i to na točno propisani način . Ukoliko i nakon nekoliko uzastopnih ( profesionalnih ) čišćenja ne postignete rezultat potrebno je zamijeniti isparivač u kabini .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,1 S - ŠTO GA MUČI ?

Datum objave: 20.08.2014 16:16:25
Slika
PITANJE:

Pozdrav Molim za pomoć Fiat Punto S 1.1 55 1996 185000km Neki dan mi se auto ugasio u vožnji i više nije mogao upaliti(nije se čula pumpa goriva prilikom davanja kontakta) Došlepali ga doma i sutradan kod davanja kontakta pumpa normalno proradila i auto zapalio,notad se pojavil drugi problem. -drugi cilindar ne radi(otkriveno metodom izvlačenja kablova s svječica)i kad slušam industriskim stetoskopom zvuči drukčije nego ostali -iz auspuha smrdi po benzinu -svječica baca iskru kad sam zapalio auto s svječicom izvan motora -skinuo sam dekl i drugi ventil je bio čist,suh bez imalo tragova ulja Pa sad ak možete procjeniti što ga muči. Hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora, propuštanje na ventilima, tlak goriva, regulator tlaka goriva, filter goriva, nečist rezervoar , senzor radilice, probijanje visokog napona, senzor tlaka zraka, izostanak iskre na svjećicama, električna instalacija motora, ECU centrala motora. Točan uzrok se može otkriti samo neposrednim ispitivanjem na vozilu .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 i. 16V - ZAŠTO PREGARA OSIGURAČ ?

Datum objave: 16.08.2014 19:51:38
Slika
PITANJE:

Pozz unaprijed pohvala jako pomazete ljudima i to besplatno stvarno pohvano! Uglavnom imam ovakav problem imam Peugeot 307 1.6 16v XS iz 2002 automobil ima 200000 km sve je ok osim servo pumpe uglavnom da skratim pregara mi osigurac servo pumpe :/ ulja ima nigdje nema kratkih spojeva (vozio kod elektricara vise puta) desi se katkad 1 u 2 mj kad smotam do kraja i tako drzim malo duze!

ODGOVOR:

Ako je osigurač odgovarajuće amperaže i ako taj osigurač pregara onda je uzrok elektromotor pumpe servo volana. Taj elektromotor vuče veliku struju i zato izgara osigurač. Trebalo bi izmjeriti koliko ampera vuče motor i tada po potrebi isti servisirati ili zamijeniti . Uglavnom nemojte ništa na pamet mijenjati , najptrije treba obaviti ispitivanje.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 2,0 HDI - MOTOR PREKIDA I GASI SE ?

Datum objave: 13.08.2014 18:32:58
Slika
PITANJE:

Postovani!Imam 407 peugeot 2.0.hdi.U zadnje vrijeme auto mi cuka i gasi se u voznji.Promijenio sam filter goriva, no nista.Vozim se po 50-60 km i ok. Nekada i vise, pa ono opet.Skinio sam cep na rezervoaru misleci da je potlak no nista.Spoijo je majstor na dijagnostiku i nista ne pokazuje.Jednostavno cuka u voznji i onda se naknadno ugasi, onda dignem haubu napumpam i tjeraj dalje.Posto sam na godisnjem odmoru molim vas da mi date nekakve smjernice, jer najvise se bojim da pri povratku doma mi se ne ugasi negdje u tunelu!Pozdrav!

ODGOVOR:

Ako nakon pumpanja goriva motor normalno upali i vozi, onda je uzrok zrak u sustavu goriva. Kritična mjesta na kojim može ulaziti zrak su : kućište fitera goriva, svi priključci za dovod goriva, svi priključci za povrat goriva, priključci na dizama za povrat goriva.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA PREMACY 2,0 DITD - SLABO UBRZANJE ?

Datum objave: 07.08.2014 16:24:11
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam par pitanja za mazdu premacy 2.0 ditd 74 kw 2002 god. Primjetio sam par kapljica na tepihu kod suvozača ispod pretinca...Što bi to moglo biti, odnosno od kuda curi ? (kad sam se zavukao vidio sam da tu ima svega - neka kutija, crijeva... Onda kada vozim uzbrdo malo duže, primjećujem kako temperatura raste, skoro do vrha - crticu ispod H, ali se ne pali lampica..čim dođem na ravninu spušta se na polovicu (jeli to normalno ?) I još jedno pitanje: čini mi se kao da je auto malo trom, pogotovo u drugoj brzini...recimo dosta teško prelazi 3000 obrtaja, mora ga se baš jako stisnuti i čekati...teško je dobiti potrebno ubrzanje recimo kad ga spustim u nižu da bi pretekao npr. kamion (jeli to normalno za njega, jer uspoređujem ga sa sestrinim audijem 1.9 tdi koji za ovoga leti, a slična je kubikaža i konji)- može li u pitanju biti turbina ? - inače auto je potpuno ispravan, ne dimi, ne gubi ulje, i svi majstori su rekli je da je u odličnom stanju, neki mi kažu da ga možda treba malo propuhati ? ( inače, promijenio sam zupčasti, sve španere, i sve filtere) Unaprijed zahvaljujem na odgovorima i ispričavam se na broju pitanja. Srdačan pozdrav !

ODGOVOR:

Tekućina na tepihu može biti antifriz ili kondenzat iz klima uređaja. Temperatura uz brdo može rasti zbog slijedećih neispravnosti ; termostat, hladnjak, pumpa za vodu, nečistoća na kondenzatoru klime, pumpa za vodu, cijevi rashladnog sustava. Mogući uzroci zbog kojih motor nema dobro ubrzanje su ; začepljenje usisnih kanala, začepljenje auspuha, EGR ventil, regulator količine goriva, regulacioni ventil turbine, niski tlak turbine, mjerač mase zraka, dize, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora. U ovom slučaju treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora i ispitati : mehanički sustav motora, sustav za dobavu zraka, sustav za dobavu goriva.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. 16V - ZUJANJE PUMPE GORIVA ?

Datum objave: 05.08.2014 12:58:26
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, već par dana tražim nekoga tko će mi utvrditi i otkloniti problem na automobilu, ali očito su već svi u mislima na godišnjem ili stvarno ne znaju svoj posao, a ja sam već stvarno lud, pa si pomislim ako mi vi ne budete znali pomoći onda ne znam tko bude... Uglavnom, automobil je sljedeći: VW Polo 2005.g., 1.4 16V benzin, 74kW, 150000km. Prije par dana sam čuo zujanje kod zadnjeg desnog kotača, tj. između kotača i pumpe za gorivo. Svi su mi rekli da je pumpa već pri kraju pa zbog tuga jače zuji. I tako ja, vjerujući u njihovu profesionalnost i znanje, odvezem auto kod majstora i promijene mi pumpu, a kad li ono čuda opet zuji i s novom pumpom! :-( Došao sam kod drugog majstora i nisam mu rekao ništa za pumpu, a on kao iz topa opali da treba mijenjati pumpu jer je pri kraju, a pumpa nova stavljena dan ranije! Preklinjem za pomoć i uzdam se u vaše znanje!!! Ako treba dotjeram auto kod vas kad već ovdje nema sposobnih majstora za utvrditi i otkloniti kvar! Jedva iščekujem Vaš odgovor! Hvala Vam najljepša! Lijepi pozdrav!

ODGOVOR:

Uzrok pojačanog zvuka dobavne pumpe ne mora biti sama pumpa nego regulator tlaka goriva. Spomenuti regulator održava radni tlak goriva u sustavu . Na Vašem vozilu tlak goriva ( kada se upali kontakt ) treba biti 3 bara a kada se upali motor onda tlak goriva treba biti 2,5 bara . Ako je regulator tlaka neispravan onda tlak goriva može narasti i iznad 5 bara . To je veliko hidraulično opterećenje za pumpu i tada ista počne stvarti pojačene zvukove ( zujanje ) .

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA YARIS 1,0 VVTi. - ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 05.08.2014 11:29:35
Slika
PITANJE:

Nadam se da ćete mi moći pomoći s jednim problemom, bio bih jako zahvalan. O Naime, radi se o yarisu 1.0 vvti 2003. godište, 117 000 km. U zadnje vrijeme za hladnog starta neće upaliti iz prve, te sam uspio dosad identificirati 3 različita ishoda paljenja: 1. Okrenem ključ i verglam 2-3 sekunde, ali ostane ugašen 2. Okrenem ključ i verglam 2-3 sekunde, ali nekoliko trenutaka radi na minimumu minimuma okretaja, valjda 400 i onda se dignu okretaji i proradi normalno (muči se) 3. Upali normalno (ovo je rijetko) Kada bude po scenariju iz točke 1 iz drugog pokušaja upali. Kad je motor topao pali iz prve. Što se tiče općeg stanja, akumulator je nov, svjećice mijenjane 2012. u ovo doba otprilike, imaju 17 000 km, kablovi ne znam. Primijetio sam također da kad dam kontakt i pustim pumpu goriva da odradi svoje pa tek onda okrenem ključ, često bude po opisanom iz točki 2 i 3, puno češće nego iz točke 1. Na temelju navedenog, o kojoj od komponenti bi se tu moglo raditi: 1. Pumpa goriva (vraća se gorivo u rezervoar) 2. Senzor temperature rashladne tekućine (daje krivu temp.) 3. Kablovi (probijaju) 4. Nešto četvrto Evo molim lijepo ukoliko biste mi mogli pomoći, bio bih krajnje zahvalan. Srdačan pozdrav, Vedran

ODGOVOR:

U ovom slučaju postoje dva osnovna uzroka zbog kojih motor otežano pali a to su ; loša iskra na svjećicama ili mala količina goriva na injektorima. Ako je iskra na svjećicama dobra onda se ispituju pojedini dijelovi sustava elektronskog ubrizgavanja i to ; tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, vrijeme ubrizgavanja goriva, pojedini senzori motora koji utjeću na vrijeme ubrizgavanja ( senzor ECT , senzor MAP, senzor IAT, senzor TPS, senzor VAF, ventil EVAP , ECU centrala ) . Nakon pjedinačnog ispitivanja dolazi se do spoznaje što je neispravno . Ako je iskra na svjećicama loša ispituje se sustav za stvaranje iskre na svjećicama i to : svjećice, kablovi ( ako postoje ) , bobine, električna instalacija od bobina do ECU centrale, ECU centrala . Pretpostavljam da je mehaničko stanje motora dobro tako da njega kao uzrok nisam ni spominjao .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,6 i. - NE VALJA EKO TEST ?

Datum objave: 31.07.2014 11:50:56
Slika
PITANJE:

Pozdrav,imam pitanje u vezi Audija A3, 1998. 1.6 74kw. Radi se o tome da kod auta ne valja ekotest(sve je loše), te povremeno nemirno radi kad se vozi na kratke relacije pa se napravi kondenzat na čepu motora. Dijagnostika ne pokazuje nikakve kvarove,a kod vozila su promijenjene 4 lambda sonde,regulator protoka zraka,senzor radilice,indikator temperature motora,termostat,vakum cijevi,glavna usisna cijev te komplet za regulaciju ler gasa i gasa. Molim vas da mi odgovorite što bi moglo prouzrokovati navedene probleme.

ODGOVOR:

Nije svrha mijenjati pojedine dijelove bez da znate da li su isti ispravni ili neispravni . U većini slučajeva na taj način se ne može postići rezultat . Neposrednim uvidom na vozilu i stručnim ispitivanjem mogu se točno otkriti sve neispravnosti i nakon toga obaviti potreban popravak . Kada se to napravi motor će ispravno raditi , imati će potrebnu snagu a eko test će biti dobar . Ispitati treba slijedeće : mehanički sustav motora, sustav za dobavu goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, upravljački sustva motora.

na vrh Povratak na vrh