Danas je: 22.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA G 2,0 i. - DA LI SU OŠTEĆENI VENTILI ?

Datum objave: 12.10.2014 09:31:28
Slika
PITANJE:

Pozdrav... Imam pitanje za vas koje me muci trenutno. Imam Opel Astru G Sportive, 2.0 i 140 konjskih snaga, godiste 2000. Benzinac naravno. Jučer mi je stala pumpa vode. Cuo sam neko cudno čagrljanje, kad obrtaje dignem preko 2000 ono prestane. I odmah sam stao i ugasio auto. Kad sam ga ugasio sva voda iz sistema je iscurila. Danas mi je majstor rekao da je zupcasti preskocio. Ja sam ga normalno bez problema vozio nekih 100metara i ugasio. Sad me brine da li su ventili otisli. Sta je sa glavom motora? Temperatura je bila na 90. Nije se pregrijao, sto se temperature tice sve je bilo u redu. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Moguće je da treba zamijeniti samo pumpu za vodu i zupčasti remen. Kada se ugradi drugi zupčasti remen , izmjerite kompresiju , ako motor ima normalnu kompresiju na svim cilindrima onda nije došlo do oštećenja ventila .

na vrh Povratak na vrh

OPEL INSIGNIA 2,0 CDTI - NEMAJU POJMA ?

Datum objave: 10.10.2014 18:51:40
Slika
PITANJE:

Poštovani, Kupio sam Opel Insigniu 2009 god. 2.0 CDTI, 118 kW.. Naime radi se o sljedećem, vozim se, započnem preticanje i odjednom bum, safe mode "service vehicle soon" ostajem bez snage i moram stati kao bih ugasio auto i ponovno ga upalio da se resetira... greška P0234 pojavilo se i još kako bi ja to nazvao cukanje na obrtajima od nekih 1500 pa do 2000... u ovlaštenom servisu nemaju pojma o čemu bi se moglo raditi već mi govore kako se radi o malo većem zahvatu oko turbine i usisne grane a što bi rezultiralo svotom od nekih 3000€... svakakvih sam se mišljenja, raznih majstora naslušao, međutim nitko ne može sa sigurnošću reći da zna što bi mogao biti uzrok tome eto ukoliko mi možete pomoći, dati savjet ili još bolje rješenje, bio bih vam strašno jako zahvalan, jer to me pati već godinu dana koliko imam auto... unaprijed hvala i lijep pozdrav!!!

ODGOVOR:

Ako sumnjate u stručnost servisa u kojima ste bili i u kojima niste dobili zadovoljavajući odgovor , tada morate pronaći servis od povjerenja makar taj servis bio daleko od Vašeg mjesta . To uopče ne mora biti ovlašteni servis nego bilo koji samostalni servis . Bitno je da provjerite njihove reference i ugled . U takvom servisu možete napraviti dijagnostiku i nakon toga ćete dobiti točnu informaciju što je neispravno i kloka bi bila cijena popravka . Greška koju ste naveli odnosi se na turbinu i na sustav za regulaciju turbine .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 D - NEPOZNATI DIO ILI SKLOP ?

Datum objave: 10.10.2014 18:40:58
Slika
PITANJE:

potovanje , hvala na svima ovim savjetima ja bi Vas molila za savjet , znateo ono zensko smotano haha naime danas sam krenula sa mojim policem 1,9 dizel 2000 godise, ali on nije bio raspolozen za voznju uzbrdo jedbva a ni na ravnom nije bas bio raspolozen, i ja iako plava sjetila san se da se okrenem i vratim doma gulila u drugoj jedno 5 km, nisam osjetila smrad lamele, tu i tamo je prebacivaao ubrzine ali nije imao snage, pred dvije godine nesto sam mjenajla na njemu ne sjecam se sad sta , cini mi se getribu, onda mi je mehanicar rekao da bi trebalo promjeniti lamelu i da je na njemu los jako los neki ublazivac trzaja i da je to jako skupo, mene zanima kako se strucno zove taj ublazivac i koja je njemu cjena da vidim dali mi se popravak uopce isplati s obzirom na to da masina i nije nesto, hvala na odgovoru Diana

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu postoji desetak raznih ublaživača trzaja . Vaš mehaničar je vjerovatno dovoljno pismen da objasni i Vama i meni na koji ublaživač trzaja je mislio . Gospodin se mogao potruditi i da Vam kaže kolika je cijena toga što ona zove ublaživač trzaja . Kada bih ja pregledao Vaše vozilo točno bih Vam objasnio sve detalje i naveo cijene za sve dijelove koji Vas zanimaju .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,4 i. 16V - PREJAKO TVRDI VOLAN ?

Datum objave: 07.10.2014 08:27:15
Slika
PITANJE:

Poštovanje, kupila sam Renault Megane 1.4 16V C-224265 , 2007 godište sa ugrađnim plinom. Prilikom vožnje na autocesti pri većim brzinama volan postaje prejako tvrd. Išla sam na kompijutrsku provjeru i kažu mi da je sve u redu, ali mislim da tolika tvrdoča volana pri takvim brzinama i nije normalna. Molim vas ako mi možete pomoći vašim savjetom što treba napraviti da se navedeno otkloni. Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima servo volan koji radi na dva različita načina . To su gradska vožnja i vožnja na otvorenoj cesti . U gradskoj vožnji je volan jako mekan i ugodan za okretanje . Na otvorenoj cesti on postaje znatno tvrđi jer je tako programiran zbog sigurnosti vožnje . Ako ste Vi uvjereni da to ne smije biti tako i ako ne vjerujete u stručnost servis koji Vam je pregledao vozilo onda trebate obaviti još jedan pregled vozila u drugom servisu kojemu možete vjerovati . Na taj način ćete otkloniti svaku sumnju .

na vrh Povratak na vrh

LADA 2103 1,5 S - ZAGONETNI ZVUK U MOTORU ?

Datum objave: 04.10.2014 11:58:00
Slika
PITANJE:

Dragi gospodine Meić, odnedavno sam ponosna vlasnica Lade 2103, 1978. godište, motor je 1500, ima 140 000 km, nije nikad otvaran, provjereno, jer znam cijelu povijest auta. Motor je provjereno dobar, potrošnja ulja je 1dl na 1000km (a i maaalo kaplje na brtvi kartera!), benzina 6,5-7 litara na 100km otvorene ceste, 10l po gradu. Brine me zvuk metalnog zveckanja koje se javlja samo kad stisnem gas, bilo to u leru ili u vožnji, bilo kojoj brzini. Isto je ako gas samo doslovno pipnem vrhkom prsta ili dam više, čini mi se potpuno neovisno o okretajima motora. Kad pedalu gasa otpustim, zvuk potpuno nestaje, motor je savršeno tih. Bila sam kod par majstora, većini se ni ne da gledati ili kažu da to nije ništa. Poštelali su paljenje (novog razvodnika) i ventile. Slušali, rekli da je auto kao nov. Ali brine me taj zvuk, možda zbog neke sitne gluposti cijeli motor nastrada. Došla bi do Vas, ali ste mi zbilja pre daleko. Sigurno ću ići kod Vas bude li jednog dana trebao neki veći zahvat. Bila bi Vam jako zahvalna oko ovog problema! Dakle, metalasto zveckanje (ravnomjerno) se pojavljuje samo kad stisnem (ili samo pipnem) pedalu gasa, bilo u leru ili u bilo kojoj brzini, čini mi se neovisno o okretajima. Molim Vas pomozite od kud da krenem! Napravila sam i mali video i stavila na youtube i mislim da se zvuk dosta dobro raspoznaje: https://www.youtube.com/watch?v=wQ2MxTHbEzw&feature=youtu.be Puno hvala i lijepi pozdrav!

ODGOVOR:

Opisani zvuk se može stvarati zbog istrošenja ; razvodnog lanca, natezača lanca, kliznih papučica lanca, lančanika bredaste osovine, klackalica, bregaste osovine. Neposrednim uvido na vozilu mogu točno defektirati kvar , predložiti rješenje i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 i. - BIJELI DIM ?

Datum objave: 04.10.2014 08:36:54
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam Bmw 318i benzinac 2004 godiste (oko 150.000Km). U voznji kada je zagrejan,povremeno mi izbacuje beli dim? Ne trza,normalno vuce,ponasa se ok. Jedino sto trosi malo vise ulja. Recite mi molim vas sta moze biti u pitanju i sta bi tu trebalo uraditi? Hvala vam!

ODGOVOR:

Ako vidite bijelo plavi di, koji uz to ima i miris po izgorenom ulju , onda su uzrok najvjerovatnije vodilice ventila ( istrošenje ) . Prije bilo kavih radova obavite stručni pregled vozila jer se tako može točno defektirati da li su uzrok vodilice ili nešto drugo . Ako su uzrok vodilice onda se to može riješiti uređenjem glave motora i ugradnjom novih vodilica ventila.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI PD - TEŽE PALI KADA JE TOPLI ?

Datum objave: 01.10.2014 12:09:06
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam golfa 5 1.9tdi 77kw 2004.g.240000km imam dva pitanja...kad je motor vruc teze pali,znaci duze vergla a hadan pali na zub,drugo pitanje kad stisnem kvacilo na pola nesto zuji kao trese a kad stisnem do kraja nista sve oke samo na pola cuje se kao da nesto zvecka....

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti zbog kojih motor teže pali kada je vruć su : veliki pad napona prilikom stsrtanja motora, akumulator, elektropokretač, senzor temperature motora, EGR ventil,  zrak u sustvau goriva, dize, električna instalacija motora, senzor radilice, dobavna pumpa, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,8 i. - ČUJE SE ZVUK KOMPRESORA ?

Datum objave: 29.09.2014 10:45:38
Slika
PITANJE:

Poštovani, Posjedujem VW Golf III 1.8 benz 280 000 km 1996.godište, kada upalim klimu čuje se zvuk paljenja kompresora, broj okretaja motora naraste na 1300-1400 te odma padne na 1100 i tako cijelo vrijeme kao da trokira (zaletava se).Klima vrlo slabo hladi. Napominjem da je auto kupljen sada te prema riječima vlasnika klima nije uopće paljena niti punjena nekoliko godina. Da li je to moguće da u sustavu nedostaje plin ili nešto drugo?

ODGOVOR:

Uvijek kada se kupi rabljeno vozilo potrebno je obaviti snimak stanje kompletnog vozila, utvrditi neispravnosti i prvom prilikom otkloniti neispravnosti i napraviti servis vozila. Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklope snage, filteri, injektori, regulator tlaka goriva, električna instalacije motora, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora. Kada se obavi pregled navedenih dijelova, otkrivene neispravnosti terba otkloniti i tada će motor ispravno raditi u leru i prilikom vožnje. Nakon toga se može po potrebi baviti klima uređajem i to na način da se ispitaju svi dijelovi sustava klime .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 TDI PD - KRIVO GORIVO , BENZIN UMJESTO DIZELA ?

Datum objave: 27.09.2014 09:15:31
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Danas mi se dogodilo da sam greskom(rastresenost :/) ulila benzin u vw polo 1.4 tdi,imala sam 1/4 spremnika eurodisela i natocila jos 200kn eurosupera bs95, auto je normalno upalilo i bwz peoblema sam vozila nekih 8-10km,stala na semaforu i auto je radilo ali kao da gubi na snazi. Izgasila sam ga,pa ga nonovno 3,4 puta pokusala upaliti,ali je samo verglao,a gas uopce nije reagirao. Gurnuli smo ga u stranu da ne smeta i ostavili ga dok se ne snademo. Posto zivimo na otoku. Dali imate ideju kolika bi mogla biti steta? Hvala! LP Marija

ODGOVOR:

U ovom slučaju najvjerovatnije neće biti štete. Potrebno je obaviti slijedeće : izvaditi gorivo iz rezervoara, zamijeniti filter goriva, vakumski izvući gorivo iz cijevi za dovod goriva i iz visokotlačne pumpe. Nakon toga treba pomoću ručne pumpice povući novo dizel gorivo iz rezervoara kako bi isto došlo do filtera goriva i do visokotlačne pumpe. Nakon toga se može stsrtati motor. Nakon nekoliko startanja motor će upaliti . Odmah na početku motor može nemirno raditi ali nakon nekoliko sekundi rad motora će se normalizirati i motor će opet ispravno raditi .

na vrh Povratak na vrh

CHEVROLET AVEO 1,2 i. - POVREMENO SE PALI LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 26.09.2014 08:48:59
Slika
PITANJE:

Chevrloet Aveo 1,2s 53 kw.Poveremo se pali lampica engine chek.Kada se auto spoji na kompjuter izbacuje da je greska u pokazivacu bregaste osovine.Problem je u tome da taj pokazivac mjenjao barem 3 puta u 5 mjeseci dali original ili od konkurencije uvijek ga izbaci istu gresku.Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Dijagnostika koju ste radili nije odrađena točno niti do kraja. Osim navednog senzora moguće druge neispravnosti su ; konektor senzora, električna instalacija od senzora do ECU centrale, pojedini ostali senzori motora, lambda sonda , loša iskra na svjećicama, injektori, regulator tlaka goriva, mehaničko stanje motora, ECU centrala. Zbog svega navedenog treba obaviti kompletnu dijagnostiku motora a za to nije dovoljan samo dijagnostički kompjutor i neiskusan djelatnik .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. - ZAMAŠNJAK

Datum objave: 26.09.2014 08:04:48
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, Obraćam Vam se zbog Vaše dokazane stručnosti i kvalitetnih odgovora na postavljena pitanja. Vozim WW Polo 1.4, 8V, 44kw, 2001. 6n2 benzin, 98000 km., 2. sam vlasnik. Imam problem s vibracijama prilikom polaska a u vožnji se ne osjeti prilikom mjenjanja brzina. Vibracije nisu velike, ali se osjete. Mijenjao sam dva puta cijeli komplet kvačila (SACHS) da bi na kraju mehaničar došao do zaključka da je vjerojatno u pitanju neravan zamajac. Je li se zamajac smije tokariti zbog ravnanja, mislim na balansiranost i težinu zamajca? Ako smije, koliko se smije tokariti? Ako imate dobar rabljeni zamajac za navedeno vozilo, je li se može kupiti kod Vas? Naime, mehaničar kaže da je novi zamajac skup i pitanje je isplativosti kupnje novog zamajca za staro vozilo. Hvala na stručnoj pomoći. Srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Prema pravilima struke zamašnjak s ene tokari . Na taj način mu se smanjuje težina i debljina. Debljina zamašnjaka je vrlo bitna jer definira pritisak na lamelu. Nakon tokarenja pritisak na lamelu će biti manji. Ako je Vaš mehaničar uvjeren da može tokarenjem riješiti navedeni problem neka pokuša na svoju odgovornost . Osobno se ne bavim prodajom ni novih ni rabljenih dijelova.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS C-MAX 2,0 TDCI - LOŠE RADI U LERU KADA JE HLADAN ?

Datum objave: 24.09.2014 19:12:49
Slika
PITANJE:

Poštovani Evo svaki put kad u google ukucam nešto vezano za moje vozilo ponudi mi vašu stranicu pa sam odlučio kontaktirati vas ovim putem. Kupio sam pred dva mjeseca rabljeni Ford Focus C-Max 2005, 2.0 TDCi 100kW, auto ima prijeđenih 115000 km i nemam razloga sumnjati u to. Napravio sam veliki servis. Auto je kod prvog jutarnjeg paljenja dosta nemiran, trza u leru, a kad se zgrije je sve ok. Gašenje je isto dosta nemirno. Na radnoj temperaturi se super ponaša i performanse su mu odlične. U dva navrata je baš jako zadimilo svjetliji dim kod jutarnjeg paljenja uz dosta vibracija i prestalo čim se krene u vožnju. God naglog davanja gasa u 1. i 2. brzini na 1500 o/min lagano "štucne" i normalno nastavi. EGR je očišćen, stanje bez promjena, ne javlja nikakve greške! Malo sam se raspisao, ali sve u svrhu što boljeg vašeg uvida u situaciju. Unaprijed vam zahvaljujem Pozdrav Bojan

ODGOVOR:

Sve neispravnosti u vezi Vašeg vozila mogu se otkriti neposrednim uvidom i pojedinačnim ispitivanjem pojedinih dijelova i sklopova . Svaki bolji servis bi trebao imati za tu svrhu dobro osposobljenog stručnjaka koji može uz pomoć servisne logistike otkriti i ovakve kvarove . Ovom prilikom ću navesti što sve treba ispitati : prisutnost zraka u gorivu, količinu goriva na pojedinim dizama, tlakove kompresije, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, senzor radilice, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, pad napona u pojedinim električnim vodovima, ulazni napon od ECU centrala do diza, ECU centralu .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 i. 16V - VELIKA POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 24.09.2014 10:55:29
Slika
PITANJE:

Dobar dan! Imam pitanje u vezi svog ford escorta 1.6. 16V. efi 1992. ugradili smo novu lambda sondu ali mu je potrosnja goriva i dalje velika. bili smo u servisu na dijagnostici no majstor nam je rekao da auto nemoze spojiti na kompjuter. zanima me sta napraviti unaprijed hvala

ODGOVOR:

Ako se ne može spojiti dijagnostički kompjutor , onda se radi pojedinačno ispitivanje pojedinih dijelova i sklopova . Opčenito se ispituje : mehaničko stanje motora, kompresija, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav za upravljanje motorom . Kada se obavi spomenuto ispitivanje točno se može znati koje su neispravnosti i zašto motor ima veliku potrošnju goriva. Na žalost ovakvo ispitivanje nije poznato mnogim djelatnicima autostruke .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - CRNI DIM ?

Datum objave: 23.09.2014 07:36:48
Slika
PITANJE:

Postovanje, imam pitanje vezano za auto mercedes c220 cdi automatik 2002.god. proizvodnje auto jako dimi crni dim, ne vuce kako bi trebao i ima povecanu potrosnju. Sto se tice vuce mislio sam na to kada stisnem papucicu gasa do kraja auto krene sa zadrskom i izbacuje ogromnu kolicinu crnog dima.auto dimi i kada stoji u leru, molim Vas da mi pomognete u cemu je problem jer sam bio kod mehanicara i receno mi je da je auto potpuno ispravan sto ja mislim da nije i zato molim za pomoc. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Kratki i točan odgovor na Vaše pitanje se može dati nakon stručnog pregleda Vašega vozila a takav odgovor niste dobili od Vašeg mehaničara . Mogući uzroci i neispravnosti su : tlačne cijevi turbine, filter zraka, regulacioni ventil turbine, turbina, EGR ventil, EGR solenoid, MAF senzor, dize, senzor tlaka turbine, MAP senzor, senzor temperature usisanog zraka, senzor temperature motora, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor pedale gasa, električna instalacija motora, ECU centrala, mehaničko stanje motora. Kao što vidite ima toga puno . Kada se ispita sve što sam spomenuo, može se znati točno koji je uzrok ili uzroci zbog kojih se stvara crni dim .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 147 1,6 T.S. - DA LI JE DOŠLO DO OŠTEĆENJA VENTILA ?

Datum objave: 23.09.2014 07:25:24
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam alfu 147 1.6 ts 77 kw. Pred neki dan mi je tijekom vožnje puknuo zupčasti kaiš pri brzini od nekih 40 km/h ne više. Čim se to dogodilo stisnula sam kumplung do kraja i odmah zaustavila auto i ugasila ga. Pošto auto nije u voznom stanju odslepan je u mehaničara koji je nakon što je vidio da se radi o z.kaisu rekao da postoji mogućnost da nije došlo do neke veće štete (ventili i klipovi) zbog male brzine kretanja. Nekoliko dana prije nego što se to dogodilo u motoru se čuo čudan zvuk kao da nešto melje ali nakon nekih kilometar dva taj bi se zvuk znatno smanjio. Sad me zanima kolike su šanse da nisu stradali ventili i klipovi, dali treba prvo skinuti glavu motora i provjeriti stanje ili se može odmah staviti novi z.kais pa onda vidjeti jeli ventili vraćaju i dali je taj zvuk od nekoliko dana prije događaja povezan sa puknućem kaisa?

ODGOVOR:

Zvuk koji ste čuli povezan je s puknućem zupčastog remena . U ovom slučaju sigurno je došlo do sudara ventila i klipova te do oštećenje ventila. Može se najprije ugraditi novi zupčasti remen i nakon toga laganim okretanjem radilice motora provjeriti ima li oštećenja na ventilima. Kada se obavi ta kontrola onda ćete biti poptpuno sigurni da li glavu motora treba ili ne treba skidati .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 2,0 HDI - SAM DODAJE GAS ?

Datum objave: 21.09.2014 15:28:14
Slika
PITANJE:

Poštovani gdin Meić, vozim Peugeot 407 2.0 hdi 16v 100kw 2004 godina, zanima me zašto auto kada ga vozim malo jače prilikom mjenjanja brzine sam potisne papučicu gasa. Primjer vozim auto do 2500 okretaja u 4 brzini naglim dodavanjem gasa motoror dolazi na 3500 okretaja i kada pritisnem kuplung da bi promjenio brzinu papucica gasa se potisne do kraja sama i drzi motor 10 sekundi do kraja cca 5000 okretaja. Zanima me koji bi mogao bit uzrok i koliko bi otprilike došao popravak istog? Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : senzor pedale gasa, regulator količine goriva, dize, ECU centrala motora, ulazak motornog ulja u usisnu granu i motor . Ovo zadnje je vrlo opasno jer može doći do velikog oštećenja motora. Zbog toga što prije naptavite dijagnostiku mehaničkog sustava motora i dijagnostiku sustava dobave goriva .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 1,6 i. - NE PODNOSI DOBRO PLIN ???

Datum objave: 21.09.2014 10:16:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, Pruža mi se prilika povoljno kupiti Citroena C4 1,6 2006.g. sa plinom. Mnogi su mi rekli da to nije pametno jer taj motor ne podnosi dobro plin pa dolazi do čestih kvarova tj. do izgaranja ventula. Da li tu ima istine?

ODGOVOR:

Na treba vjerovati pojedinim glasinama. Motor ovoga vozila je zadovoljavajuće kvalitete a ventile ne treba podešavati jer imaju hidropodizača . Ako je plinski uređaj kvalitetan i odgovarajući , korisno bi bilo ugraditi još sustav za hlađenje ventila ( ako nije ugrađen ) . Nakon puno kilometara kada se istroše sicevi ventila , može se obaviti kompletno uređenje glave motora i tada se mogu ugraditi novi poboljšani sicevi ventila koji puno duže traju .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 SDI - TROŠI PUNO ULJA ?

Datum objave: 20.09.2014 08:04:48
Slika
PITANJE:

Postovani imam pola clasic 1.9 sdi 97 god.pa me zanima potrošnja ulja,na 2 tisuce km potrosi oko 3L ulja.Ulje je Castrol magnetik 10-40.Pa me zanima sta da radim i koliko bih popravak kod vas kostao.Snagu ima uz brdo ide normalno,izbacuje plavi dim koji jako smrdi.Zahvaljujem unaprijed hvala

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje samo na dva načina i to kroz vodilice ventila ili kroz klipne prstenove. U oba slučaja treba skidati glavu motora a po potrebi i klipove. Točan troškovnik radova i materijala mogu Vam napraviti kada pregledam Vaše vozilo. Pregled vozila i izrada troškovnika bi za Vas bili besplatni .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI AUTOMATIC - ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 19.09.2014 15:03:45
Slika
PITANJE:

poštovanje veliko vama i vasoj firmi imama jedan problem koji mi vi mozete pomoci kupio sam mercedesa c klasu 2001god dizel 2,2 85kw automatik tip tronik kad sam ga uzo mogao sam još prici do mijenjanja ulja 4500kil palio ko mina bez problema i kad sam zamijenio ulje nastaje problem kad je hladan duze mi zavergla od onog njegovog standardnog verglanja rekli su mi da nevalja ulje i ulje sam ponovo promijenio 5w40 mobil kupio bateriju novu od 100ah kupio filter od goriva filter zracni ma sve novo auto je ko novo ali me to zafrkava sto duze zavergla kad je hladan i on upali i negasi se al to me pojede daj pomozite mi molim vas kazu da nisu neke gumice na pumpi il se vrati gorivo nazad da uzmem nepovratni ventil na gorivo prije filtera da stavim neznam sta da radim visoko hvala vam unaprijed na odgovoru

ODGOVOR:

Nije dobro da mijenjate pojedine dijelove na osnovu glasina i neprovjerenih informacija jer ćete ako potrošiti novce a problem nećete riješiti . Najbolje bi bilo da napravite dijagnostiku i tada ćete točno znati zašto motor teže pali i cijenu popravka . Moguće neispravnosti su ; loše stanje elektropokretača, zrak u sustavu goriva, senzor temperature motora, senzortlaka zrakaq, EGR ventil, senzor radilice, dize, dobavna pumpa, relej dobavne pumpe, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, lošija kompresija motora.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 620SDI - MOTOR NEMOŽE UPALITI

Datum objave: 15.09.2014 18:55:19
Slika
PITANJE:

kupio sam rovera 620 sdi i ubrzo mi se upalila lampica chek engine i auto više neče upaliti promjenio sam filter goriva i očistio rezervar.jednostavno nebaca gorivo na cijevi za dizne a bosch pumpa vuče gorivo iz rezervara.u rezervaru je bilo vode pa mislim da je to uzrok gašenja auta ali mi nije jasno zašto neče da upali sad kada je novo gorivo usipano,inače je palio od prve bez previše alnasovanja..unaprijed hvala!!marko

ODGOVOR:

Prema vašem opisu kao moguće uzroke zbog kojih motor ne pali mogu navesti po logici ispitivanja: mehaničko stanje motora, greška u fazi motora, niski tlakovi kompresije, začepljenje na usisnim kanalima, prisutnost zraka u sustavu goriva, regulator količine goriva, solenoidni ventil vremena ubrizagvanja, visokotlačna pumpa, ventila zaotvaranje goriva navisokotlačnoj pumpi, električna istalacija motora.

na vrh Povratak na vrh