Danas je: 31.08.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI A3 - LIJEPA GESTA ZAHVALNOSTI !

Datum objave: 26.08.2016 15:17:20
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meiću! Želim da vam se zahvalim na pomoći oko auta audi a3. Pitao sam Vas za problem oko prvog paljena i skrenuli ste mi pažnju na elektropokretač... Tako je i bilo-pilikom paljenja vjerovatno je bio manji napon struje za senzore i auto je znalo duže verglati bez obzira na vanjsku temperaturu. Najvažnije je da problema više nema i da mi "majstori" ne govore možda je ovo... možda je ono. Hvala Vam puno još jednom i puno sreće u Životu i daljem radu. SVAKO DOBRO

ODGOVOR:

Poštovani, hvala na lijepim riječima. Drago mi je da Vam je pomogao moj savjet. Vi ste jedan od rijetkih koji se javi i zahvali nakon što je riješio problem na vozilu uz moju pomoć.

S poštovanjem,                                                                                                                        

 

 

 

 

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ELANTRA 1,6 i. 16V - NEPRAVILAN RAD MOTORA ?

Datum objave: 24.08.2016 18:24:08
Slika
PITANJE:

Poštovani! Prvi vlasnik sam Hyundai Lantre 1996 tipa 1600 ccm. i 114 Ks. Broj prijeđenih kilometara 98000 i do sada nikad nisam imao problema s motorom. Prije dva tjedna sam se vračao s izleta na Sljeme i spuštajući se niz Zelenu Magistralu imao sam osjećaj da ne mogu kočiti s motorom jer se je prebrzo vrtio, bez obzira u kojoj brzini prijenosa (do 4500 o/m u drugom stupnju). Obično sam se mogao na dotičnoj cesti spuštati u trećoj brzini bez koćenja, eventualno s ukopčanom klimom, a što je ovisilo o vanjskoj temperaturi. Imao sam osjećaj da se automatski čok ne gasi pa čak i nakon vožnje po ravnoj cesti do kuće, broj okretaja motora u leru nije htio pasti ispod 1000, a trebao bi biti 700 - 800 okretaja. Nakon zaustavljanja na semaforu motor bi kratko radio na 2000 okretaja, naglo pao na 1500 i onda se postupno spuštao na 1300, uz trzaje kazaljke obrtomjera i nakon dulje stanke na 1000 okretaja. Stigavši kući pokušao sam skinuti uređaj ( BOSH ) koji je smješten na usisnoj grani prema kabini. Sam uređaj je s gumenom cijevi povezan sa filterom zraka, koji je bio čist, i pomoću kratke gumene cijevi ulazi u usisnu granu. S druge strane je priključak na struju koji sam tretirao s malo WD40. Skinuo sam uređaj sa usisne grane i očistio pomoću Acetona okretnu cjevčicu s prorezom koji se ne zatvara potpuno već je otvoren oko 1-1.5 mm. Zatvaranje regulira vrlo mekana opruga koja nije vidljiva izvana. Nakon toga je bilo nešto malo bolje ali i dalje nisu okretaji u leru, kod zagrijane mašine, bili manji od 1000. Odvezao sam se u ovlašteni servis udaljen 10 Km i nakon kratke probne vožnje koju je napravio serviser motor je opet išao u normalan ler (700 o.m.) pa je serviser ustanovio da je moje čišćenje pomoglo i da je garež u uređaju bila uzrok. Jučer sam opet bio na istoj Zelenoj magistrali i sve se ponovilo kao što sam gore opisao ... repriza do u detalja. U servisu su rekli da Lanac razvodnika paljenja koji je već dulje vrijeme rastegnut i čuje se ga, nema utjecaja na to i da neće smetati ako se ga još neko vrijeme ne zamjeni...nemam novaca za taj zahvat, momentalno. Auto pali od prve i topao i hladan, normalno prima gas i vuče jako dobro, potrošnja goriva uobičajena 10,5 l u gradu, jedino taj ler gas u zadnja dva tjedna stvara mi problem. Molim Vas, da ako je moguće na osnovu mojeg opisa, navedete mogućeg krivca za ovo stanje. Pretpostavljam da je u pitanju neki senzor. Lambda sonda , možda? Lijep pozdrav i unaprijed se zahvaljujem na odgovoru. Miroslav

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu navesti ću moguće neispravnosti ; senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature usisanog zraka, motorić minimuma, zaklopka snage ( nečistoća ), senzor položaja zaklopke snage, lambda sonda, nečisti injektori, propuštanje na usisnom kolektoru ili na nekom priključku koji je spojen na usisni kolektor, mehaničko stanje motora ( kompresija, propuštanje na ventilima ), ECU centrala ( manja vjerojatnost ) . Napravite sami ono što možete pa ćete možda i postići rezultat. Ako ne uspijete možete voziti tako i dalje do momenta kada ćete moći u uglednom servisu obaviti defektažu kvara i popravak.

na vrh Povratak na vrh

BMW E34 520 i. - NEMIRNO RADI NA LERU ?

Datum objave: 18.08.2016 17:27:06
Slika
PITANJE:

Poštovani, Radi se o E34 M50B20 iz 1991. s prijeđenih 47.000km (ne fali nula!). Auto je u obitelji od prvog dana, svi servisi u BMW-u. Auto je kao nov, ali u leru se povremeno osjeti jedna mala nemirnoća (kao vrlo sitni misfire), izraženije kad je topliji. Pali bez ikakvih problema. Svijećice original BMW - stavljene nove na 45.000km, bobine provjerene - nisu uzrok, ler-lauf ventil ispravan - kazaljka stabilna, lambda isto, svi filteri redovno mijenjani, Inspekcija II napravljena na 33.000 prošle godine, servis ulja u BMW Aachen u lipnju na 44.000 km. Stare izvađene svijećice nisu ukazivale na problem. Auto vuće odlično, u zadnjih 10.000 km između dvije izmjene ulje nije uopće trošio. Potrošnja na autocesti u Njemačkoj na rasponu od 130-180km na sat na 600km oko 8.4L na 100km. Odvezao sam BMW na dijagnostiku u BMW Baumgartner u Austrij dok sam prolazio ali kompjuter nije iščitao grešku. Auto je u stanju ko iz dućana! Brojni ovako malo podrhtavanje uopće ne bi podrazumijeveli kao problem, ali ja želim da auto koji prelazi iz generacije na generaciju nastavi biti u prefektnom stanju I sjećam se da je radio mirnije! Jedini je problem što ne mogu odolit vozit ga! Kolega s posla koji zna nešto u mehanici ga je pogledao I sumnju bacio na dizne. Moguće, obzirom da je gorivo početkom 90-ih u RH bilo lose kvalitete mada je auto I tada uglavnom točen u Sloveniji. Ako imate kakvu ideju cijenio bih pomoć? Šteta je sada krenut sistemom pokušaj pogreška mijenjat dijelove jer I dan danas originalni nisu jeftini, kao ni ruke u ovlaštenom BMW-u pa da pokušamo suzit potragu jer kada dovezete takav auto u originalni servis misle da ne znate kuda ćete s novcima! Zahvaljujem!

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu i velikoj bojazni u vezi cijene popravka vozila najsretniji bih bio da Vam mogu reći da su uzrok oksidirani kontakti na senzoru položaja zaklopke snage i da Vi sami uzmete WD sprej , očistite kontakte i tako za 30,- kn popravite motor da mirno radi. Na žalost moje sposobnosti nisu takve da Vam na daljinu mogu napraviti dijagnostiku i točno reči što je neispravno i cijenu popravka. Ovom prilikom mogu Vam navesti redoslijed ispitivanja ( kako mi to radimo u servisu ) i moguće faktore utjecaja : mehanički sustav motora, faza motora, istrošenost na razvodnom mehanizmu, razlika u tlakovima kompresije, istrošenost na vodilicama ventila, propuštanje na ventilima, nakupljene nečistoće na usisnim kanalima, propuštanje na usisnom kolektoru, ispušni sustav, debalans na radilici . Daljne ispitivanje je na sustavu ubrizgavanja i na dobavi goriva ; tlak goriva, količina goriva na injektorima, regulator tlaka goriva, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, senzor položaja zaklopke snage, zaklopka snage, senzor radilice, senzor bregaste osovine, mjerač mase zraka, lambda sonda, aktuator minimuma, EVAP ventil rezervoara, električna instaalcija . Nakon ovoga ispituje se sustav za stvaranje iskre na svjećicama i to ; kvaliteta iskre na svjećicama, energija iskre, ulazni napon u bobinu, električna instalacija, bobina. Na kraju ostaje kompjutor motora koji se po potrebi može također ispitati. Ovakvo ispitivanje se ne može napraviti tako da se koristi samo dijagnostički kompjutor servisa. Za ovo je potrebno raditi pojedinačno ispitivanje navedenih dijelova i sklopova. Na taj način je moguće točno defektirati kvar . Naravno kvar može biti ( na vozilu koje ima 25 godina ) jeftini, skupi i vrlo skupi. Na kraju treba reći da servisi u kojim ste bili nisu radili nikada ovakvu dijagnostiku, samo su spojili svoj dijagnostički uređaj i očitali memoriju grešaka a na taj način se može otkriti samo mali broj kvarova. Dijagnostika koju sam opisao nije jeftina jer podrazumijeva sva moguća ispitivanja i mjerenja te većina servisa to ne zna ili ne želi raditi.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 MPI - MOTOR SE TRESE I RADI NA TRI CILINDRA ?

Datum objave: 16.08.2016 13:27:23
Slika
PITANJE:

Postovani.imam skodu fabiu 1.4mpi2003godina...upalila se CE lampica...cijeli motor trese kao da radi na 3 cilindra...ne prima gas...svijecice mijenjane prije 10 dana.molim savjet prije servisa jer me vucna sluzba oderala za 3500 kuna od sv roka do zg pa sam bez kinte....hvala Vam unaprijed

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu jasno je da postoji kvar na motoru . Prvi korak je defektaža kvara a nakon toga procijena koliki će biti trošak poravka. Vjerovatno nemate uvjete i mogućnosti da sami napravite dijagnostiku i točno detektirate kvar. U tom slučaju bih predložio ( kada budete u financijskoj mogućnosti ) da u renomiranom servisu napravite dijagnostiku i da se točno defektira kvar. Tada tražite da vam naprave troškovnik za popravak. Kada budete razgovarali sa servisom odmah pitajte kolika je cijena dijagnostike. To može biti od 100,- kn do 700,- kn . Ako se želite sami baviti istraživanjem i popravkom vozila navesti ću Vam redoslijed ispitivanja a to je : mehaničko stanje motora ( faza motora, kompresija, propuštanje na usisnoj grani ) , sustav dobave goriva ( tlak goriva, filter goriva, nečist rezervoar, elektronski modul zaklopke snage,  injektori, senzor radilice, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, regulator tlaka goriva ), sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( svjećice, kablovi, bobina, električna instalacija, ulazni napon u bobinu , na kraju ostaje ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

VOLVO S60 D5 - TURBINA I PROBLEM OKO TURBINE ?

Datum objave: 15.08.2016 15:09:50
Slika
PITANJE:

poštovani imam volva s60 d5 120kw mijenjan je motor i otkad je zamjenjen turbina se ne pali na 1600 nego na 2800,vakumi su uredu.

ODGOVOR:

Prva činjenica koju treba reči je da se turbina ne pali na nekom broju okretaja već se ona stalno okreće čak i kada motor radi na leru. Istu pokreću ispušni plinovi tako da se ona počne okrettai odmah kada se upali motor. Druga stvar je što se učinak turbine osjeti na većem broja okretaja. Kada su ispravni motor, turbina , ispušni sustva i sustva regulacije turbine , onda se njezin učinak   ( povećanje snage motora i ubrzanje vozila ) osjete već iznad 1.600 o/min. Ako se na vašem vozilu taj efekt turbine osjeti tek iznad 2.800 o/min onda treba otkriti uzrok . Navesti ću moguće uzroke : začepljenje na ispušnom kolektoru, začepljenje auspuha, propuštanje na tlačnoj strani turbine, stanje turbine, regulacioni ventil turbine, začepljenje intercoolera, mehaničko stanje motora kojega ste ugradili, osjetno manja brzina ispušnih plinova koji okreću turbinu, ostali netipični uzroci .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,4 i. 16V - ŠTO JE NEISPRAVNO I KAKO TO SAZNATI ?

Datum objave: 11.08.2016 13:09:27
Slika
PITANJE:

Postovanje, vozim pezo 307, 1.4 benzinac. Na dijagnostici mi se pojavilo sledece Lambda sonda ( red 1, senzor 2) nekativno. Da li to znaci da je problem iza ili ispred katalizatora. Auto se inace trese levo desno jedno minut pa tek onda mogu da krenem sa njim. Molim za informaciju da znam sta treba da menjam, posto uskoro idem na more. Hvala

ODGOVOR:

Nije dobro da mijenjate pojedine dijelove na osnovu pretpostavki ili na osnovu onoga što Vam netko kaže. Uzrok ili neispravnost mora biti točno defektiran a to je moguće jedino neposrednim i stručnim uvidom na vozilu. To što ste Vi očitali na dijagnostici ne mora uopče biti točno. Znači da uzrok ne mora biti ni prva ni druga lambda sonda. Osim njih mogući uzroci su ; loša iskra na svjećicama, svjećice, kablovi, bobina, ulazni napon na bobinu, električna instalacija, pojedini senzori motora, regulator tlaka goriva, injektori, ECU centrala, mehaničko stanje motora. Iz navedenog možete vidjeti da je nužno obaviti pravu dijagnostiku na vozilu i točno defektirati kvar. Inače se može dogoditi da nepotrebno kupujete pojedine dijelove.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - SAVJETI - TROŠENJE MOTORA ?

Datum objave: 10.08.2016 18:55:52
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, molim Vas za mišljenje oko jednog općeg pitanja vezano uz trajnost motora. Naime, često se u kontekstu trajnosti motora spominju razne pojavnosti koje prate hladan start (podmazivanje, tolerance, kondenzacija goriva...). Mene zanima kakav utjecaj na motor ima startanje posve zagrijanog motora sa aspekta podmazivanja. Naime, do trenutka uspostave pritiska, odnosno protoka ulja i stvaranja uljnog filma, kakav utjecaj na ležajeve motora daje startanje motora, koliko tu pomažu aditivi za suho trenje i slično. Tvrdim prijatelju da kod kraćih zaustavljanja bolje da ne isključuje motor (ako staje na par minuta). Zahvaljujem, Sanjin

ODGOVOR:

Prilikom startanja motora postoji pojava kratkotrajnog  suhog trenja dok se ne stvori uljni klin koji podigne radilicu te na taj način nastane hidrodinamičko plivanje rukavaca radilice. Na samoj radilici se pojavljuju najveće mehaničke sile i zato je bitno da se upotrebljava odgovarajuće ulje. Jedna od svojstava ulja je i dobra pumpabilnost . To je sposobnost ulja da pumpa u što kraćem vremenu stvori tlak ulja u motoru. Po nekim podacima smatra se da svako gašenje i paljenje motora istroši rukavce radilice kao da je motor vozio 7 km . Ovaj utjecaj se može smanjiti upotrebom kvalitetnih dodataka motornom ulju koji prijanjaju na rotirajuće i klizne površine motora.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,7 D - ZRAK U SUSTAVU GORIVA ?

Datum objave: 08.08.2016 12:57:43
Slika
PITANJE:

Imam fiat punta 1.7 dizel 98.god. Promjenio sam filter goriva i nemogu upaliti motor..mada sam ozracivao dizne na bloku motora..sali trebam jos nesto napraviti. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

U sustavu goriva ima još zraka i zato motor ne može upaliti . Kada se mijenja filter goriva onda se novi filter treba napuniti s gorivom i onda ugraditi. Nakon toga se obavlja odzračivanje ( najbolje s ručnom pumpicom ili na bilo koji drugi način, bitno je da u visokotlačnojpumpi i cijevima nema zraka ) . Kada se iz sustava eliminira zrak , motor normalno pali.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - NE ŽELI IĆI VIŠE OD 130 KM/H ?

Datum objave: 05.08.2016 14:45:35
Slika
PITANJE:

Postovani! Imam problem kod bmw-a e46 320d 100kw. Auto je stajao 2 godine, bio je razbijen, popravljen je te je sa njime vec napravljeno 15-stak tisuca km. Problem koji se javlja je da gotovo uvijek izgubi na snazi dok ga zelim stisnut do kraja u 5 brzini na autoputu ali od prvog pokusaja ne gubi na snazi nego kad bi se vozio koji kilometar tako, smanjio brzinu pa opet povecao brzinu i onda bi se znalo javit taj problem i tada ponekad ne zeli ici vise od 130 cak recimo, tako dugo dok ga ne smanjim na minimalnu neku prosjecnu brzinu oko 60-tak ili 80 na sat. Poslije ga opet mogu pritisnut do kraja i opet ide brutalno i opet nakon nekog kratkog vremena izgubi na snazi. U ostalim brzinama ide dobro ali imam osjecaj da nema svih 136 ks, nekad ide odlicno a u vecini slucajeva kao da ima 80 ks. Ili kao da vucem neki teret iza sebe. I kad se desi mi da izgubi na snazi i brzini, tada se brzina ni nemoze povecat i bez obzira kada dam gas do kraja on samo mijenja zvuk kao da dobiva sve ali nejde i nejde. Dosta toga sam popravljam doma jer me zanima sve to pa me zanima isto da li bi bez obzira za tehnicki mogao skinut oba dva katalizatora, srednji lonac, zacepiti egr, maknut klapne na kolektoru i jos ostale stvari koje mogu biti problem(a vi mi jos dodajte koje recimo)? Odmah skidam :) Da skinem sve moguce probleme sa njega i da auto napokon ide!! Ima 270 000 km od prvog vlasnika starijeg covjeka koji je odlicno se brinuo o autu. Inace auto je isao super i max brzina mu je isla do 220km/h sve dok ga nisam.razbio i tako je stajao pune 2 godine i od tada se javlja taj problem. Zelio bih da auto ima svih 136 ks i da tako ide a ne da ide kao da vucem teret iza sebe non stop ili kao da ima 80 ks. Inace motor ne trosi nista ni ulje ni vodu niti ne dimi pali super i potrosnja mu je stvarno tvornicka minimalna! Citam Vas redovito i stvarno pametan ste covjek i dobar, puno pomazete. Znam da cete napisati kao i obicno da se ne moze nista utvrditi bez kompletne dijagnostike motora, dakle ispitivanje : mehaničkog sustava motora, ispitivanje sustava za dobavu zraka u motor, ispitivanje sustava za dobavu goriva, ispitivanje upravljačkog sustava motora . Moguće neispravnosti : začepljenje usinog kolektora, začepljenje ispušnog kolektora, suženje usisnih kanala, EGR ventil, senzor pedale gasa, dize, sustav za regulaciju turbine, turbine, senzor tlaka turbine, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora . sto je i razumljivo, ali me svejedno zanima pa da pokusam jeftinije proci ako se moze nesto elimimirat. Hvala Vam gsp. Do viđenja...

ODGOVOR:

Na vašem vozilu ( u momentu kada nema potrebnu snagu ) ne rade pojedini senzori ili aktuatori i to je razlog problema koji opisujete. Na žalost mogu samo nabrojiti koji bi to dijelovi mogli biti ali ne mogu točno i jednoznačno ( na daljinu ) defektirati kvar. Ispitajte slijedeće ; EGR ventil, mjerač mase zraka, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, senzor bregaste osovine, regulacioni ventil turbine, mehanizam za pomicanje zaklopki u usisnom kolektoru. Ne bih Vam prepotrućio da blokirate EGR ventil, da isključite MAF senzor , da skinete katalizatore. Nešto od tih dijelova koji su demontirani prepoznati će ECU centrala motora kao grešku i reducirati će dovod goriva tako da motor neće imati potrebnu snagu ( safe mode ) . Vi osobno kao vlasnik vozila i osoba koja voli raditi na vozilu, možete po vlastitoj volji i želji raditi pojedine eksperimente i preinake. Na taj način ćete doći do spoznaje koje ste rezultate postigli a koje rezultate niste postigli. O ovoj temi bi se moglo pisati vrlo dugo i opširno ali nema smisla. O svim detaljima možemo razgovarati na tel. 060/6060-44.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,5 TDI - PROBLEM ABS I CENTRALNO ZAKLJUČAVANJE ?

Datum objave: 03.08.2016 15:26:05
Slika
PITANJE:

Poštovani imam audi a4 b6 2,5tdi 120kw i prije nekih mjesec dana mi se javili dva problema koje sam učitao sa testerom prvi je 18057 P1649 data bus powertrain: missing message from ABS ECU a drugi je 18062 P1654 Please check DTC memory of: instrument cluster ECU, a danas mi se kod zaključavanja prednja vrata zaključaju a zadnja ostaju otvorena što bi mogao biti uzrok tim kvarovima?

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : greška na sustvau ABS-a je kompjutor ABs-a nema spoj s masom . To isto odnosi se na drugu grešku u vezi kompjutora ABS-a i memorije u kojoj je zabilježena greška. Za točnu defektažu kvara nije dovoljo očitati navedene greške več je potrebno obaviti pojedinačno ispitivanje pojedinih dijelova ABS-a i ispitivanje električne instalacije ABS-a . Naravno s amaterskim znanjem to nije moguće. Moguće greške u vezi zaključavanja vrata su ; električni aktuator bravica zadnjih vrata, električna instalacija, prekid napajnja do motorića bravica zadnjih vrata, BSI računalo komforne elektronike, mehanički dio bravica vrata koje se ne zatvaraju.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - ČESTO MIJENJAM BRTVU GLAVE ?

Datum objave: 01.08.2016 16:51:40
Slika
PITANJE:

Pozdrav, posjedujem već četiri godine Peugeot 307, 2.0 hdi 79Kw. Imam jedan po prilično neobičan problem, majstor mi je ravnao glavu motora i mijenjao dihtung glave prije 2 godine, da bi nakon 8 mjeseci auto ostalo bez tečnosti i temperatura motora počela da raste. Nakon što sam stao i nasuo tečnost, sve je bilo ok narednih 15 dana i onda se opet isto dešavalo samo češće. Kada sam otišao kod majstora rekao mi je da je opet otišao dihtung glave i da treba ravnati glavu, to se i uradilo, da bi nakon malo više od pola godine opet počeo da gubi tečnost i da nabija pritisak u crijeva, odem prije neki dan kod istog majstora da vidim šta se dešava on mi kaže da je opet dihtung glave otišao, i sada ne znam šta da radim. Da li je moguće da se glava brusi i dihtung mijenja 3 puta u 2 godine ? Hvala

ODGOVOR:

Nije uobičajeno da se tako često mora mijenjati brtva glave i obrađivati glava. Ta pojava ukazuje na neki drugi kvar . U ovom slučaju uzrok može biti neravan blok motora. Glava motora se obradi , stavi se nova brtva i sve to je ispravno i u redu , međutim sve to se stvalja na blok motora koji je neravan i zato dolazi do probijanja kompresije u rashladni sustav. Dakle nije uzrok ni glava ni brtva glave nego blok motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. - ČUDNI ZVUKOVI ?

Datum objave: 01.08.2016 16:24:07
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Ovako imam renault clio 1.2 2003.g. Problem koji imam je sljedeci: Znaci cim dam kontakt s kljucem ispod volana se cuju zvukovi klik,klik,klik,klik i tako kontinuirano bez prestanka. Za vrijeme trajanja tih zvukova nerade mi zmigavci, brisaci, podizaci stakala, znaci nista od onih kontrolnih poluga sa strane volana. Dosta puta auto zbog toga nece ni da upali od prve.

ODGOVOR:

Zvuk koji čujete stvaraju pojedini strujni releji. najčešći uzrok je niski napon koji dolazi na releje. Mogući uzroci su : loš akumulator, niski napon punjenja koji stvara alternator, regulator napona, električna instalacija. Što prije obavite stručni pregled vozila.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT THALIA 1,5 DCI - MAČAK U VREČI ???

Datum objave: 31.07.2016 22:23:16
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić kupio sam Renault Thaliu 1.5 dci 2002 g. ( mačka u vreči - crknutog ). Več pri odvoženju na autoputu sam primjetio crni dim pri dodavanju gasa. Auto se sada ponaša na slijedeći način; 1) Motor dobro pali - izvrsno. 2) Dok nije zagrijan nevidi se da znatnije dimi. 3) Kada se motor zagrije vidi se plavi dim, koji jako smrdi na izgaranje ulja. 4) Pri nastavljanju vožnje počima gubiti snagu, a pri dodavanju gasa čuje se oštar zvuk (zvrčanje). Kada oduzmem gas prestane zvrčanje. 5) Pri vožnji uz brdo gubi snagu do te mjere da čak i malu uzbrdicu teško svada, a pri tome ispuša oblak crnog dima. Pitanj glasi; što mom autu je?? Srdačan pozdrav.

ODGOVOR:

Poštovani, mislim da sam Vam telefonski odgovorio na ovo pitanje ali evo odgovora opet. Plavi dim nastaje zbog ulaska ulja u cilindre a mogući uzroci su ; turbina, vodilice ventila, klipni prstenovi. Najprije treba provjeriti turbinu jer ista može stvarati zvuk koji ste opisali ( zvrčanje ) . Crni dim nastaje kao posljedica svega toga odnosno zbog slabog ( niskog ) tlaka zraka kojega stvara turbina. Tada ima u motoru manjak zraka a višak goriva i zato nastaje nepotpuno izgaranje i crni dim. Naravno sve to je uzrok slabe snage motora.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 207 1,6 HDI - MOTOR NEĆE DA UPALI ?

Datum objave: 31.07.2016 21:47:00
Slika
PITANJE:

Postovani na internetu sam nasao vas sajt pa imam pitanje. Imam problem sa pezo 207 1,6 hdi... Na dijagnostici je pokazao gresku P1639 kontrolni relej motora EC. Auto nece da upali samo skljoca. Na vucu upali. Ako moze bilo kakva pomoc, jer i taj relej ne mogu naci gdje mu se nalazi... Pozdrav

ODGOVOR:

Najbolje bi bilo da kompletan rizik oko spomenute neispravnosti prepustite servisu. Može se lako dogoditi da krenete kupovati pojedine dijelove a da kvar ne riješite. Ako servis otklanja kvar mora najprije točno defektirati kvar ( inače neće postići rezultat ) , nakon toga će Vam reči cijenu popravka i na kraju Vam mora isporučiti ispravno vozilo. U tom slučaju Vi dobivate i garanciju na ugrađene dijelove i na obavljene radove. Popravci vozila s amaterskim znanjem i u vlastitoj režiji su uvijek skuplji . Ako želite o svemu detaljnije uz dodatna objašnjenja može te na tel. 060/6060-44.

na vrh Povratak na vrh

LANCIA LYBRA 2,4 JTD - MOTOR JE PROMIJENIO ZVUK ?

Datum objave: 28.07.2016 15:53:35
Slika
PITANJE:

Poštovani, Vozilo Lancia Lybra, 2003 godište, 2.4 jtd, 110kw. Vozilo mi je u vožnji na 140km/h izgubilo snagu i ugasilo se. Od tada je promjenilo zvuk, nešto klepeće u motoru. Vozilo sam tek kupio i bilo je loše ulje u motoru. Također mi se pali lampica od ulja. Zvuk motora je nekako tup i dubok. U mjestu vozilo rad normalno, čim se malo da gas počinju gore navedeni simptomi. Molim Vas za pomoć.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu došlo je do oštećenja u motoru ( najčešće ležajevi radilice ) . Predlažem da vozilo više uopče ne palite jer može nastati još skuplji kvar. Posjetite servis ( šlep služba ) i odmah skinite karter i defektirajte kvar.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - IZBACI DOSTA BIJELO PLAVOG DIMA ?

Datum objave: 28.07.2016 15:08:27
Slika
PITANJE:

Poštovanje, Imam BMW 320d, 2001 godište. Kad palim auto, izbaci se dosta plavo bijelog dima, ali upali od prve. Nekada par sekundi neće da primi gas. Kad primi gas i pustim gas, kazaljka oscilira, ide gore dole i vidi se dim. U čemu bi bio problem? Hvala lijepa

ODGOVOR:

Plavo bijeli dim ( miris po gorivu ) najčešće nastaje kada motor upali na tri cilindra i kada ne rdai jedan cilindar. Tada dizel gorivo ulazi u motor i u vidu bijelo plavog dima izlazi na auspuh. Zbog istih razloga može oscilirati i broj okretaja motora na leru. Moguće neispravnosti su : niski tlak kompresije na tome cilindru, propuštanje na ventilima, diza, ostali netipični uzroci. U ovom slučaju najprije se radi defektaža kvara a nakon toga potreban popravak.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 2,0 TDI RS - MOTOR SE UGASIO U VOŽNJI ?

Datum objave: 24.07.2016 12:48:37
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Škodu Octaviu RS 2.0tdi, 2006g. Prije par dana se preko noći ukljućio ventilator i ispraznio cijeli akumulator. Ujutro auto nije htio upaliti, a kad sam ga spojio na punjač, čim je akumulator dobio struje ventilator ae upalio i nije prestao raditi. Upalili smo auto na kablove, pustili da radi, ventilator se nije gasio. Krenuo sam s autom i on se ugasio sam od sebe. Uspio aam ga upaliti, i kad sam dosao do brijega (pošto mi se prije ugasio, drzao sam ga iznad 2000 okretaja, u brijegu se ugasio i više nije bilo znakova zivota. Vergla na mjestu ali nikako da se upali a ventilator i dalje non stop radi. To je glavni problem a sporedni je raj da sam primjetio bijelo sivkasti dim iz auspuha. Unaprijed zahvaljujem na Vasem odgovoru i sve pohvale. Lp

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu ( opčenito ) neispravnosti su električni sustav motora, elektronski sustav motora, sustav za dobavu goriva. Neposrednim uvidom na vozilu može se točno defektirati kvar i isti otkloniti. Inače kvar je najjednostavnije tražiti kada motor ne može upaliti jer je tada prisutna stalna a ne povremena greška. U vezi problema s ventilatorom ( veliki potrošač struje koji prazni akumulator ) moguće neispravnosti su motora ventilatora, ploča s osiguračima, električna instalacija, senzor temperature motora, tlačna sklopka klima uređaja. Problem što se motor ugasio mogu biti slijedeći faktori ; dobavna pumpa, relej pumpe, zrak u sustavu goriva, dize, električna instalacija, nečist rezervoar, upravljački sustva motora. Mehanički sustva motora bih stavi na zadnje mjesto jer je najmanja vjerojatnost da je on uzrok . U svakom slučaju nekon što se napravi dijagnostika znati će se koja je neispravnost i koliki su troškovi popravka.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO 2,0 HDI - MOTOR NEMA SNAGE ?

Datum objave: 23.07.2016 13:22:30
Slika
PITANJE:

Postovani imam berlinga 2.0hdi kojeg sam nedavno kupija prijasnji vlasnik je mjenja motor i novi egr senzor brzine ,senzor protoka zraka ,senzor temperature turbina se cuje da okrece ,ali auto nikako ne ide,ide kao obican dizel,kao da nema turbine,pali dobro netrosi ulje. sta mogu jos provjerit il zamjenit a da bi auto povukao kao turbo ,a ne kao obican dizel. Ne javlja nikakvu gresku ,prije je javla gresku sa grijacima sad vise ne otkad je stavljen novi relej grijaca. Hvala.

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba ispitati mehaničko stanje motora i to slijedeće : začepljenje na usisnom kolektoru, začepljenje na usisnim kanalima gleve motora, fazu motora, tlakove kompresije, začepljenje ispušnog sustava, ispravnost bregaste osovine ( moguće istrošenje ). Nakon toga treba ispittai ima li smetnji u dobavi potrebne količine zraka u motor. U vezi ovoga moguće greške su ; filter zraka, količina zraka , tlak što ga stvara turbine ( može se izmjeriti ) , ispravnost tlačnih cijevi turbine i intercoolera. Nakon toga treba se ispitati sustva dobave goriva i to senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, dize, visokotlačnu pumpu.  U svakom slučaju nakon sistematskog i detaljnog ispitivanja ( kao što sam naveo ) može se točno defektirati kvar i isti otkloniti . Nakon toga bi motor opet išao kao turbo.

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 i. - MOTOR PONEKAD

Datum objave: 23.07.2016 12:39:49
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim bmw e90 318i iz 2009.-te godine. Primijetio sam da automobil ponekad zatrokira pri nižim okretajima, do 2000, prilikom kretanja pa i onda kada je zagrijan. Automobil ima prijeđenih 75 000km. U drugom mjesecu sam bio na tehničkom i pri povišenom hodu je bio loš ekotest, dok je na leru bio dobar. Do tehničkog imam 7km, automobil nisam forsirao i vjerojatno ga nisam dovoljno zagrijao pa je moguće da sam i tu pogriješio. Molim Vas da mi pomognete u rješavanju mog problema i navedete što bi moglo utjecati na tzv. gutanje knedli pri nižim okretajima. Dijagnostika ništa ne pokazuje. Unaprijed Vam se izrazito zahvaljujem. Srdačan pozdrav !

ODGOVOR:

Mogući uzroci ili neispravnosti su : nečisti injektori, loši kontakti na pojedinim konektorima električne instalacije motora, izostanak iskre na jednoj od svjećica, bobina, probijanje visokog napona, regulator tlaka goriva, senzor položaja zaklopke snage, senzor radilice, ostali netipični uzroci. U ovom slučaju treba obaviti pojedinačno ispitivanje navedenih dijelova i preventivno očistiti sve električne kontakte na konektorima. Provjerite i rad lambda sondi. Prije nego idete na eko test dobro zagrijte motor tako da katalizator dobije svoju radnu temperaturu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - ISTOPILO SE ČELO KLIPA ?

Datum objave: 16.07.2016 16:46:58
Slika
PITANJE:

Poz imam clia 1.5 dCi kupio sam ga neispravnod od frenda otopio se klip malo i izgorio ventil.. sve sam zamjenio sa novim djelovima dao glavu uredit i dao ispitat dizne bosista kaze dizne ko nove tako da nije radi dizne da pisa naftu sve sastavio napravio 5000km i opet isto istopilo se celo klipa i izgorio ventil.. volio bih ako znate uzrok da pomognete.. nitko nezna svi kazu dizna pisa.. hvala

ODGOVOR:

Uzroci izgaranja klipa mogu biti ; ulazak rashladne tekućine u cilindar, ulazak ulja u cilindar, velika količina goriva koja kroz dizu ulazi u cilindar. Kod Vašeg motora nije dovoljno samo ispitati dize na nekom uređaju i tako ih ugraditi . Postoji točan postupak ispitivanja diza na specijalnom ispitnom uređaju . Nakon takvog ispitivanja i ugradnje diza obavlja se kompjutorsko programiranje diza. Na taj način se postiže da svaka diza daje istu količinu goriva. Kod Vas sigurno nije obavljen navedeni postupak ispitivanja i programiranja diza i zato se opet pojavio identični kvar motora.

na vrh Povratak na vrh