Danas je: 21.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MAZDA 2 1,4 D TDCI - NE MOGU UPALITI NA UZBRDICI ?

Datum objave: 21.11.2014 11:40:41
Slika
PITANJE:

Draga gospodo, molim Vas za pomoć.Imam Mazdu 2 CD,god.proiz 2005.Već 6 mjeseci imam problem koji nikako da rješim.Svaki put kad parkiram auto uzbrdo(pola sata i više)ne mogu ga upaliti i onda moram pumpati gorivo iz razloga što se gorivo povuče u rezervoar i ostane suho.Mijenjala sam crijevo s pumpom(original dio kupljen u Mazde) i povrate goriva komplet(original isto kupljen u Mazde)i filter goriva.Sve to nije pomoglo da riješi moje probleme s autom. Hvala unaprijed. Anita Orhanović

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok je pojava zraka u gorivu. To se može lako ispitati kod svakog boljeg automehaničara. Kritična mjesta su sve ono što ste Vi mijenjali , dize, dobavna pumpa u rezervoaru, svi priključci cijevnih vodova, kućište tiltera goriva, ručna pumpica za gorivo, ostali netipični uzroci .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - IRITIRAJUĆI ZVUK ?

Datum objave: 14.11.2014 13:44:33
Slika
PITANJE:

Zujanje na 2200 RPM 1.9 TDI Pozdrav, imam pitanje vezano za golf 5 1.9TDI 66KW, 2005. Imao sam kvar na putu gdje mi je pukla jedna od cijevi (bakrena) EGR sustava. HAK tehničar mi je začepio sustav da bi turbopunjač mogao raditi normalno, a kad sam stigao s puta, mehaničar je uvidio da se raskidao hladnjak ispušnih plinova i druga (siva) cijev. Nabavio sam sva tri dijela, mehaničar je sve sastavio, ali od onda postoji jedan mali iritrajući problem. Isključivo pri vožnji, i to više u nižim stupnjevima, pogotovo u 2. stupnju, čujem zujanje u rasponu 2100-2200rpm.Dakle, čuje se relativno kratko u ubrzavanju, a kada jače stisnem gas, čuje se jače i vibracija koja ide uz zvuk je intenzivnija. Kada jako polako ubrzavam, vibracija i zvuk ne postoji. Nisam primjetio gubitak snage i slične manifestacije. Na početku mi nije smetalo, sad mi je malo iritantno. Od tog servisa sam prešao 10 000km i još koji mjesec pa ću na servis s tim upitom, a s obzirom da iscrpno, kvalitetno i studiozno odgovarate, obraćam se vama. Hvala na odgovoru. Prijateljski pozdrav, Tomislav

ODGOVOR:

Ako je Vaš automehaničar majstor svoga zanata onda će on kada obavi pregled Vašega vozila točno defektirati kvar i predložiti rješenje. Prema Vašem opisu pojedini dijelovi ispušnog sustava ili dijelovi za dobavu zraka ulaze u rezonanciju i tako nastaje opisani zvuk. Moguće je da će trebati opet demontirati ugrađene dijelove , dijelove ispušnog sustava, dijelove za dobavu zraka i na taj način otkriti uzrok i isti otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 1,8 i. TURBO - TEMPERATURA MOTORA ?

Datum objave: 12.11.2014 16:27:36
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine, javljam vam se iz Holandije sa nadim da ce ti mi vi mozda moci pomoci. Imam vec 5 g rover 75 turbo 1.8. Automat. Motor mu se nekad zagrijava, znaci ne uvijek. Auto je bilo sedam dana u garazi, detaljno pregledano, promjenuti su: vodena pumpa, termostat, crijeva. Sistem ozracen, sve pregledano. Auto poslije toga vozi dva dana super i treci opet pocne temperatura da raste i pada....nikome nije jasno sta se desava. Znate li vi modza u cemu bi mogao biti problem. Unaprijed vam hvala.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu i bez mogućnosti neposrednog uvida na vozilu , moguće je da je prikaz temperature motora lažan . To bi značilo da je stvarna temperature motora normalna  a da prikaz temperature na instrument ploči nije točan . To se može lako utvrditi u svakom boljem servisu pomoću servisno-dijagnostičkog uređaja. Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, električna instalacija od motora do instrument ploče, konektori instrument ploče, instrument ploča, ploča s osiguračima i relejima, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - POKAZIVAČ GORIVA ?

Datum objave: 12.11.2014 15:09:56
Slika
PITANJE:

Poštovani! Problem:Clio Storya 2007 god nakon upaljene kontrolne lampice goriva vozio sam se nekih 10 km te natočio rezervar no kockice se nisu niti pomakle a trebale su rezerva i dalje svijetli,Plovak nikad nije diran niti vađen,pošto nevjerujem obližnjem serviseru Renola u Bjelovaru zbog već protekle loše suradnje molim barem savjet što se moglo dogoditi?

ODGOVOR:

Moguće je da je zablokirao plovak zbog nečistoće u rezervoaru. Druga mogućnost je da je nastalo oštećenje na električnom dijelu pokazivača goriva. U oba slučaja morate izvaditi komandu pokazivača goriva iz rezervoara i obaviti potreban popravak .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 2,0 TDI PD - POSLJEDNJA NADA ?

Datum objave: 06.11.2014 13:09:44
Slika
PITANJE:

Dobro vecer gosp.Meic,ne rado vas ponovno kontaktiram,Vi ste mi posljednja nada prije nego sto auto zakucam u kakvu bukvu. Vozilo Audi A3 2.0tdi 103kw 16V 2003god.s oznakom motora BKD vec duze vremena podrhtava na ler gasu,bio vruc ili hladan,kad se zagledate u kazaljku obrtaja motora dok stoji na leru moze se jasno vidjeti kako pomalo poskakuje sama od sebe, bio sam kod x majstora i auto dijagnostika i na kraju danas u Audi ovlastenom servisu,uzalud lijeka nema.. Auto je pregledan detaljno kod vise dobri majstora zadnjih 2-3 mjeseca,postojale su teorije da je moguce da je problem u: diznama,bregastoj osovini,mjeracu protoka zraka,pumpi visokog tlaka goriva,egr ventilu,usisnoj grani,zamajcu i x drugi stvari jos..,sve ovo gosp.Meic sto sam nabrojao radi perfektno,bez i jedne mehanicke ili dijagnosticke greske,neke dijelove koji su bili za zamjenu poput novog kvacila su zamjenuti..,i zadnja nada je bila da u ovlastenom servisu instaliraju zadnji update originalno od strane audija,za rad motora i dizni,i stvarno i jesu,bio sam prisutan kad su 2 nadogradnje instalirane naj novijih verzija softwarea za ovo vozilo i opet nista,mozda malo da se vibracija smanjila ali je i dalje prisutna. Na kraju ni oni vise nisu znali sta da mi kazu,osim da prihvatim auto s tom manom i vozim.. Jos da napomenem da auto u voznji je potpuno ok,vuce dobro,bez zastoja ili trzavica nekih,ali cim stanem na semafor ili slicno i stavim auto u ler gas,podrhtava.. Ne znam vise sta da radim..? Hvala Vam za vase vrijeme i strpljenje..

ODGOVOR:

Postoje ponekad i ovakvi problemi koji su zahtijevni za defektažu . U servisima u kojima ste bili vjerovatno su pregledali sve diejlove i sklopove, električnu instalaciju, dize, količine goriva, tlakove kompresije, upravljanje motorom . Na kraju ostaje jedino da se pregleda mehanički sustav motora . To bi značilo vađenje motora , revizija motora ( potpuno rastavljanje ) , kontrola i mjerenje svih dijelova ( posebno klipova, klipnjača, radilice ) . U svojoj praksi sam imao jedan slučaj kada je motor nepravilno radio na leru . Nakon brojnih ispitivanja , rastavili smo kompletan motor i utvrdili debalans na radilici. Nakon balansiranja radilice postigli smo da motor na leru mirno radi . U ovom slučaju su troškovi bili veliki .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - KLIPNJAČA ?

Datum objave: 05.11.2014 13:38:07
Slika
PITANJE:

pozdrav! prije par dana mi je voda usla u motor i ugasio se, mjerio sam kompresiju svuda je ista, promijenio sam ulje jer je bilo bijelo, filter ulja i zraka, odpojio sam intercooler i upalio ga da izbaci vodu iz njega, stavio sam sve nove grijace. problem se javlja kad je motor hladan (1.9 tdi, golf 4) teze pali (prije je palio na zub) i kad upali dimi bijelo i motor kao da radi na 3 cilindra i to sve traje manje od minute, motor ne trosi rashladnu tekucinu i prosa je vec 150 km od kad mi se to dogodilo sa vodom, a prosao je 190 000 i ne trosi ulje.

ODGOVOR:

Ako je tekućina ( voda ) ušla u cilindar , moguće je da je došlo do deformacije klipnjače. U tom slučaju cilindar s takvom klipnjačom nema dobru kompresiju . To može imati za posljedicu da motor dok je hladan radi na tri cilindra i da nema potrebnu snagu. Točan prijedlog rješenja bih mogao dati nakon što obavim dijagnostiku i test motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. - TRESE NA LERU, MOLIM POMOĆ !

Datum objave: 30.10.2014 10:57:11
Slika
PITANJE:

Dobar dan, postovanje! Imam renault twingo 1,2 8 ventila d7f motor iz 1997. godine. Auto je redovito odrzavan, dobro vuce, pali odlicno, ali se trese na leru. Ne trese se jako, ali je izrazito iritantno. Također prilikom kocenja motorom i pritiska kuplunga, okretaji pocnu oscilirati na leru nekih 2-3 puta i onda se ustabili i trese. Bio sam na 3 dijagnoze, niti jedna nije pokazala apsolutno nikakvu gresku, ciscene su dizne, bez promjena. Pritisak u cilindrima je dobar, sve je ok, ne troši previse (oko 6 litara), ali se trese i to me dovodi do ludila. Ni jedan mehanicar nije otkrio problem. Imam osjecaj kao da na kratko prekine u radu... trese se isto neovisno o vremenskim uvjetima, vakuum je dobar, ne vuče fals zrak.. molim vas pomozite jer sam na rubu zivaca... auto je inače za moje potrebe odličan, ali ne mogu vise ovako... hvala puno na odgovoru!

ODGOVOR:

Točan uzrok mogu navesti nakon pregleda vozila . Moguće neispravnosti ću navesti po logičnom redoslijedu : mehaničko stanje motora, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru, nosači motora, regulator tlaka goriva, nečist rezervoar, tlak goriva, različita količina goriva na injektorima, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, EVAP ventil rezervoara, senzor položaja zaklopke snage, motorić minimuma, mjerač mase zraka, senzor temperature usisanog zraka, leptirasti ventil, električna instalacija motora, senzor radilice, loša iskra na svjećicama, kablovi, bobina, ECU centrala. Treba obaviti pojedinačno ispitivanje svih dijalova koje sam naveo . Kompjutorska dijagnostika nije dovoljna .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 2,0 DTI - MOTOR PREKIDA KOD 2.000 o/min ?

Datum objave: 29.10.2014 10:43:09
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Vectru B 2.0 DTi (X20DTH). Tijekom vožnje, prilikom dodavanja gasa (pri 2000 do 2500 okretaja, ali i ako agresivnije stisnem papučicu gasa, auto počne trzati, kao da mu se prekine dovod goriva na trenutak. Na komandnoj ploči ne upali se nikakva signalna lampice. Temeljem toga sam otišao kod majstora te je on primjetio da MAF senzor očitava vrijednosti dosta kasno te je isti zamjenjen novim (neoriginalnim). Nakon otprilike 5-7 dana ponovo se pojavio isti problem sa trzanjem. Napominjem da je ranije također bila zabilježena graška "P0195 - Engine Oil Temperature Senzor Circuit LOw Input (02) - Not present". Ljubazno Vas molim za pomoć u otklanjanju kvara. Unaprijed se zahvaljujem. Lijepi pozdrav Damir

ODGOVOR:

Jedini način da se točno i jednoznačno defektira kvar je neposredan uvid na vozilu i ispitivanje pojedinih komponenata. Ovom prilikom mogu jedino dati opširniji odgovor u kojemu ću navesti MOGUĆE neispravnosti a to su : filter goriva, nečist rezervoar, zrak u sustavu goriva, senzor temperature goriva, senzor pedale gasa, regulator količine goriva, senzor položaja pumpe, senzor brzine vozila, mehaničko stanje motora, začepljenje na usisnim kanalima, začepljenje auspuha, električna instalacija motora, upravljački modul visokotlačne pumpe, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,0 HDI AUTOMATIC - TRZANJE U VOŽNJI ?

Datum objave: 28.10.2014 09:11:21
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam Citroena C5, 1996.godište 2.0 diesel, exclusive, s prijeđenih 235000 km, automatik sa 6 brzina. U posljednje vrijeme mi se povremeno pojavljuje veće trzanje a poglavito između 2 i 3 brzine a danas mi se u dva navrata to trzanje pojavilo kod stavljanja u rikverc. Molim Vas, ukoliko je na ovaj način moguće, detekcija kvara iz Vašeg bogatog iskustva. Unaprijed zahvaljujem i srdačno pozdravljam. ZK

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba najprije analizirati da li je uzrok motor ili automatski mjenjač . Ako je uzrok mjenjač moguće neispravnosti su : nivo i kvaliteta ulja u mjenjaču, hidraulični ventili mjenjača, pretvarač okretnog momenta. Ako je uzrok motor moguće neispravnosti su : pojava zraka u gorivu, filter goriva, dize, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, EGR ventil, mjerač mase zraka, senzor radilice, senzor pedale gasa, električna instalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C2 VTR - KAKO DA OTKLONIM KVAR ?

Datum objave: 25.10.2014 17:49:16
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam citroen c2 vtr (2006.proizvodnja). Pri vožnji na autocesti (130km/h) računalo je javilo grešku Main engine fault, te sam stala i ugasila auto. Nakon toga sam auto upalila normalno i nije javljalo nikakvu grešku niti je bila ikakva lampica upaljena. No auto je sporije vukao i nakon nekog vremena je počeo cukati u vožnji. Na servisu su iščitali grešku mjerača protoka zraka, no samo su resetirali računalo i izbrisali grešku. Nakon toga je auto nastavio u vožnji cukati te se počeo gasiti kad stanem(npr. na semaforima dok stojim). Mogla sam ga upaliti nakon 1-2 pokušaja. KAd sam ponovo išla na dijagnostiku nije ništa pokazalo (jer nije bilo više nikakve greške u međuvremenu) te je normalno radio. No cukanje i gašenje pri stajanju je i dalje prisutno. Imate li savjet šta bi se dalo pročistiti/zamjeniti? Lijep pozdrav

ODGOVOR:

Način na koji želit obaviti popravak vozila nije dobar . Vi trebate izabrati servis od Vašeg povjerenja i zatražiti da se točno defektira kvar , da se predloži rješenje , da se navede cijena popravka. Ako se Vi slažete sa cijenom , tada dozvoljavate servisu da obavi potreban popravak . Nakon popravka vozila servis daje garanciju na ugrađeni dio ili dijelove i garantira za obavljene radove . Ovom prilikom ne bi bilo nikve koristi ako bih naveo dvadesetak mogućih neispravnosti ili uzroka .

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,8 i. 16V - PREGRIJAVANJE MOTORA ?

Datum objave: 25.10.2014 09:17:14
Slika
PITANJE:

Dobar dan Petre, Imam Seat Ibizu 1.8 Gti 16v. 1996 god (95kw) Kupio sam ga i dosao kuci s njim, ujutro upalim i krenem u grad, i prokuha mi,neki kazu da zamjenim cep na boci, neko da izvadim termostat(ventilator nekad radi nekad ne) da mi je osla glava(pukla) neki kazu da na benzincima teze puca glava a da na GTi-u ne moze nikako. A ja sam uradio ovo: Skinuo glavu, odnio na brusenje, kupio nove dihtunge glave, promjenio ulje, vodu, vratio sve nazad kako je bilo. E i isti slucaj, vozao ga navecer i dosao kuci i sve je u redu, ujutrro ga upalim i krenem i on opet prokuha, e sad dali da vadim termostat, mjenjam cep, ili ne znam vise sta bi mogao, iskreno nisam vise pametan...Skroz me izbaci iz takta.. I da li je moguce da je glava pukla? I ak ti nije problem da mi kazes sta sve trebam napraviti. Pozdrav i veliko hvala unapred! :)

ODGOVOR:

Vi ste najprije napravili ono što se radi najzadnje . Redoslijed kontrole i ispitivanja se radi tako da se počne od najjednostavnijih i najjeftinijih uzroka . Redoslijed ispitivanja je : čep ekspanzione posude, termostat ( po potrebi se ugrađuje novi i najkvalitetniji ) , cijevi rashladnog sustava, pumpa za vodu, hladnjak ( začepljenje ) , tek na kraju ostaje brtva glave i glava motora a to je vjerovatno sda u redu ako ste popravak obavili po pravilima struke .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XANTIA 1,9 TD - MOTOR JE PROMIJENIO ZVUK ?

Datum objave: 24.10.2014 09:29:32
Slika
PITANJE:

Poštovanje Gospodine meić, imam citroena xantiu 98 1.9 td 66 kw. Jednom prilikom automobil sam isao ispuhati na cestu izvan naselja u trečoj brzini na nekih 3000 okretaja i nakon par sekundi auto je promjenio zvuk nakon cega sam isao smanjit brzinu i okretaje al je auto sam počeo nabijati gas do blokade pa ga spuštati pa opet nakon toga dizati dok nije izbacio crni dim i ugasio se. Nakon sat vremena proban je upaliti i upalio je uz dodavanje gasa i nakon čega je radio na 3 cilindra barem po zvuku. Možete li reči bar okvirno u čemu je problem i što je stradalo sve

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu došlo je do oštećenja klipa ili turbine. . Tada je ulje iz kartera ili turbine došlo u usisnu granu i komotru za izgaranje . Zbog toga je motor počao sam povečavati nekontrolirano broj okretaja ( ibertura ) . U ovom slučaju ne bi bilo dobro da koristite vozilo i dalje jer može nastati još veće oštećenje motora. Potrebno je pregledati motor i turbinu , točno defektirati kvar i obaviti potreban popravak.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 i. 16V - ZAŠTO TROŠI ULJE ?

Datum objave: 23.10.2014 12:12:52
Slika
PITANJE:

Imam Ford Focus 1.6 16v zetec 195000 presao . radio sam mu veliki servis i ravnjanje glave sa novim ventilima pre 20 dana . pre toga je slabo vukao i neki ventili su bili losi sve smo to namestili. ali od toga trosi previse ulja. Sipam mu polusinteticu castrol 10/40 . za 1000 km potrosio je 1,5 mozda i vise ulja. Da li bi trebao da menjam ulje da sipam full sintetiku ili nekog drugog proizvodjaca. znaci motor je suv skroz. Da li mozda nesto nije nastelovano . jer pre toga je trosio na 10000 mozda 5,6 deci. Pomagajte. Ja mislim da je to previse odjednom.Zamenio sam mu od svecica do svih semeringa i velikog servisa.

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje samo na dva načina i to kroz vodilice ventila i kroz klipne prstenove ( karike ) . Ako su vodilice ventila dobre , ako su ugrađene nove brtve na vodilice ventila, ako je glava motora uređena i ugrađena po pravilima struke , onda kao jedini uzrok ostaju klipni prstenovi ( karike ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 2,0 i. - DA LI SU OŠTEĆENI VENTILI ?

Datum objave: 12.10.2014 09:31:28
Slika
PITANJE:

Pozdrav... Imam pitanje za vas koje me muci trenutno. Imam Opel Astru G Sportive, 2.0 i 140 konjskih snaga, godiste 2000. Benzinac naravno. Jučer mi je stala pumpa vode. Cuo sam neko cudno čagrljanje, kad obrtaje dignem preko 2000 ono prestane. I odmah sam stao i ugasio auto. Kad sam ga ugasio sva voda iz sistema je iscurila. Danas mi je majstor rekao da je zupcasti preskocio. Ja sam ga normalno bez problema vozio nekih 100metara i ugasio. Sad me brine da li su ventili otisli. Sta je sa glavom motora? Temperatura je bila na 90. Nije se pregrijao, sto se temperature tice sve je bilo u redu. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Moguće je da treba zamijeniti samo pumpu za vodu i zupčasti remen. Kada se ugradi drugi zupčasti remen , izmjerite kompresiju , ako motor ima normalnu kompresiju na svim cilindrima onda nije došlo do oštećenja ventila .

na vrh Povratak na vrh

OPEL INSIGNIA 2,0 CDTI - NEMAJU POJMA ?

Datum objave: 10.10.2014 18:51:40
Slika
PITANJE:

Poštovani, Kupio sam Opel Insigniu 2009 god. 2.0 CDTI, 118 kW.. Naime radi se o sljedećem, vozim se, započnem preticanje i odjednom bum, safe mode "service vehicle soon" ostajem bez snage i moram stati kao bih ugasio auto i ponovno ga upalio da se resetira... greška P0234 pojavilo se i još kako bi ja to nazvao cukanje na obrtajima od nekih 1500 pa do 2000... u ovlaštenom servisu nemaju pojma o čemu bi se moglo raditi već mi govore kako se radi o malo većem zahvatu oko turbine i usisne grane a što bi rezultiralo svotom od nekih 3000€... svakakvih sam se mišljenja, raznih majstora naslušao, međutim nitko ne može sa sigurnošću reći da zna što bi mogao biti uzrok tome eto ukoliko mi možete pomoći, dati savjet ili još bolje rješenje, bio bih vam strašno jako zahvalan, jer to me pati već godinu dana koliko imam auto... unaprijed hvala i lijep pozdrav!!!

ODGOVOR:

Ako sumnjate u stručnost servisa u kojima ste bili i u kojima niste dobili zadovoljavajući odgovor , tada morate pronaći servis od povjerenja makar taj servis bio daleko od Vašeg mjesta . To uopče ne mora biti ovlašteni servis nego bilo koji samostalni servis . Bitno je da provjerite njihove reference i ugled . U takvom servisu možete napraviti dijagnostiku i nakon toga ćete dobiti točnu informaciju što je neispravno i kloka bi bila cijena popravka . Greška koju ste naveli odnosi se na turbinu i na sustav za regulaciju turbine .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 D - NEPOZNATI DIO ILI SKLOP ?

Datum objave: 10.10.2014 18:40:58
Slika
PITANJE:

potovanje , hvala na svima ovim savjetima ja bi Vas molila za savjet , znateo ono zensko smotano haha naime danas sam krenula sa mojim policem 1,9 dizel 2000 godise, ali on nije bio raspolozen za voznju uzbrdo jedbva a ni na ravnom nije bas bio raspolozen, i ja iako plava sjetila san se da se okrenem i vratim doma gulila u drugoj jedno 5 km, nisam osjetila smrad lamele, tu i tamo je prebacivaao ubrzine ali nije imao snage, pred dvije godine nesto sam mjenajla na njemu ne sjecam se sad sta , cini mi se getribu, onda mi je mehanicar rekao da bi trebalo promjeniti lamelu i da je na njemu los jako los neki ublazivac trzaja i da je to jako skupo, mene zanima kako se strucno zove taj ublazivac i koja je njemu cjena da vidim dali mi se popravak uopce isplati s obzirom na to da masina i nije nesto, hvala na odgovoru Diana

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu postoji desetak raznih ublaživača trzaja . Vaš mehaničar je vjerovatno dovoljno pismen da objasni i Vama i meni na koji ublaživač trzaja je mislio . Gospodin se mogao potruditi i da Vam kaže kolika je cijena toga što ona zove ublaživač trzaja . Kada bih ja pregledao Vaše vozilo točno bih Vam objasnio sve detalje i naveo cijene za sve dijelove koji Vas zanimaju .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,4 i. 16V - PREJAKO TVRDI VOLAN ?

Datum objave: 07.10.2014 08:27:15
Slika
PITANJE:

Poštovanje, kupila sam Renault Megane 1.4 16V C-224265 , 2007 godište sa ugrađnim plinom. Prilikom vožnje na autocesti pri većim brzinama volan postaje prejako tvrd. Išla sam na kompijutrsku provjeru i kažu mi da je sve u redu, ali mislim da tolika tvrdoča volana pri takvim brzinama i nije normalna. Molim vas ako mi možete pomoći vašim savjetom što treba napraviti da se navedeno otkloni. Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima servo volan koji radi na dva različita načina . To su gradska vožnja i vožnja na otvorenoj cesti . U gradskoj vožnji je volan jako mekan i ugodan za okretanje . Na otvorenoj cesti on postaje znatno tvrđi jer je tako programiran zbog sigurnosti vožnje . Ako ste Vi uvjereni da to ne smije biti tako i ako ne vjerujete u stručnost servis koji Vam je pregledao vozilo onda trebate obaviti još jedan pregled vozila u drugom servisu kojemu možete vjerovati . Na taj način ćete otkloniti svaku sumnju .

na vrh Povratak na vrh

LADA 2103 1,5 S - ZAGONETNI ZVUK U MOTORU ?

Datum objave: 04.10.2014 11:58:00
Slika
PITANJE:

Dragi gospodine Meić, odnedavno sam ponosna vlasnica Lade 2103, 1978. godište, motor je 1500, ima 140 000 km, nije nikad otvaran, provjereno, jer znam cijelu povijest auta. Motor je provjereno dobar, potrošnja ulja je 1dl na 1000km (a i maaalo kaplje na brtvi kartera!), benzina 6,5-7 litara na 100km otvorene ceste, 10l po gradu. Brine me zvuk metalnog zveckanja koje se javlja samo kad stisnem gas, bilo to u leru ili u vožnji, bilo kojoj brzini. Isto je ako gas samo doslovno pipnem vrhkom prsta ili dam više, čini mi se potpuno neovisno o okretajima motora. Kad pedalu gasa otpustim, zvuk potpuno nestaje, motor je savršeno tih. Bila sam kod par majstora, većini se ni ne da gledati ili kažu da to nije ništa. Poštelali su paljenje (novog razvodnika) i ventile. Slušali, rekli da je auto kao nov. Ali brine me taj zvuk, možda zbog neke sitne gluposti cijeli motor nastrada. Došla bi do Vas, ali ste mi zbilja pre daleko. Sigurno ću ići kod Vas bude li jednog dana trebao neki veći zahvat. Bila bi Vam jako zahvalna oko ovog problema! Dakle, metalasto zveckanje (ravnomjerno) se pojavljuje samo kad stisnem (ili samo pipnem) pedalu gasa, bilo u leru ili u bilo kojoj brzini, čini mi se neovisno o okretajima. Molim Vas pomozite od kud da krenem! Napravila sam i mali video i stavila na youtube i mislim da se zvuk dosta dobro raspoznaje: https://www.youtube.com/watch?v=wQ2MxTHbEzw&feature=youtu.be Puno hvala i lijepi pozdrav!

ODGOVOR:

Opisani zvuk se može stvarati zbog istrošenja ; razvodnog lanca, natezača lanca, kliznih papučica lanca, lančanika bredaste osovine, klackalica, bregaste osovine. Neposrednim uvido na vozilu mogu točno defektirati kvar , predložiti rješenje i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 i. - BIJELI DIM ?

Datum objave: 04.10.2014 08:36:54
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam Bmw 318i benzinac 2004 godiste (oko 150.000Km). U voznji kada je zagrejan,povremeno mi izbacuje beli dim? Ne trza,normalno vuce,ponasa se ok. Jedino sto trosi malo vise ulja. Recite mi molim vas sta moze biti u pitanju i sta bi tu trebalo uraditi? Hvala vam!

ODGOVOR:

Ako vidite bijelo plavi di, koji uz to ima i miris po izgorenom ulju , onda su uzrok najvjerovatnije vodilice ventila ( istrošenje ) . Prije bilo kavih radova obavite stručni pregled vozila jer se tako može točno defektirati da li su uzrok vodilice ili nešto drugo . Ako su uzrok vodilice onda se to može riješiti uređenjem glave motora i ugradnjom novih vodilica ventila.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI PD - TEŽE PALI KADA JE TOPLI ?

Datum objave: 01.10.2014 12:09:06
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam golfa 5 1.9tdi 77kw 2004.g.240000km imam dva pitanja...kad je motor vruc teze pali,znaci duze vergla a hadan pali na zub,drugo pitanje kad stisnem kvacilo na pola nesto zuji kao trese a kad stisnem do kraja nista sve oke samo na pola cuje se kao da nesto zvecka....

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti zbog kojih motor teže pali kada je vruć su : veliki pad napona prilikom stsrtanja motora, akumulator, elektropokretač, senzor temperature motora, EGR ventil,  zrak u sustvau goriva, dize, električna instalacija motora, senzor radilice, dobavna pumpa, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh