Danas je: 25.07.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SKODA OCTAVIA 2,0 TDI RS - MOTOR SE UGASIO U VOŽNJI ?

Datum objave: 24.07.2016 12:48:37
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Škodu Octaviu RS 2.0tdi, 2006g. Prije par dana se preko noći ukljućio ventilator i ispraznio cijeli akumulator. Ujutro auto nije htio upaliti, a kad sam ga spojio na punjač, čim je akumulator dobio struje ventilator ae upalio i nije prestao raditi. Upalili smo auto na kablove, pustili da radi, ventilator se nije gasio. Krenuo sam s autom i on se ugasio sam od sebe. Uspio aam ga upaliti, i kad sam dosao do brijega (pošto mi se prije ugasio, drzao sam ga iznad 2000 okretaja, u brijegu se ugasio i više nije bilo znakova zivota. Vergla na mjestu ali nikako da se upali a ventilator i dalje non stop radi. To je glavni problem a sporedni je raj da sam primjetio bijelo sivkasti dim iz auspuha. Unaprijed zahvaljujem na Vasem odgovoru i sve pohvale. Lp

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu ( opčenito ) neispravnosti su električni sustav motora, elektronski sustav motora, sustav za dobavu goriva. Neposrednim uvidom na vozilu može se točno defektirati kvar i isti otkloniti. Inače kvar je najjednostavnije tražiti kada motor ne može upaliti jer je tada prisutna stalna a ne povremena greška. U vezi problema s ventilatorom ( veliki potrošač struje koji prazni akumulator ) moguće neispravnosti su motora ventilatora, ploča s osiguračima, električna instalacija, senzor temperature motora, tlačna sklopka klima uređaja. Problem što se motor ugasio mogu biti slijedeći faktori ; dobavna pumpa, relej pumpe, zrak u sustavu goriva, dize, električna instalacija, nečist rezervoar, upravljački sustva motora. Mehanički sustva motora bih stavi na zadnje mjesto jer je najmanja vjerojatnost da je on uzrok . U svakom slučaju nekon što se napravi dijagnostika znati će se koja je neispravnost i koliki su troškovi popravka.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO 2,0 HDI - MOTOR NEMA SNAGE ?

Datum objave: 23.07.2016 13:22:30
Slika
PITANJE:

Postovani imam berlinga 2.0hdi kojeg sam nedavno kupija prijasnji vlasnik je mjenja motor i novi egr senzor brzine ,senzor protoka zraka ,senzor temperature turbina se cuje da okrece ,ali auto nikako ne ide,ide kao obican dizel,kao da nema turbine,pali dobro netrosi ulje. sta mogu jos provjerit il zamjenit a da bi auto povukao kao turbo ,a ne kao obican dizel. Ne javlja nikakvu gresku ,prije je javla gresku sa grijacima sad vise ne otkad je stavljen novi relej grijaca. Hvala.

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba ispitati mehaničko stanje motora i to slijedeće : začepljenje na usisnom kolektoru, začepljenje na usisnim kanalima gleve motora, fazu motora, tlakove kompresije, začepljenje ispušnog sustava, ispravnost bregaste osovine ( moguće istrošenje ). Nakon toga treba ispittai ima li smetnji u dobavi potrebne količine zraka u motor. U vezi ovoga moguće greške su ; filter zraka, količina zraka , tlak što ga stvara turbine ( može se izmjeriti ) , ispravnost tlačnih cijevi turbine i intercoolera. Nakon toga treba se ispitati sustva dobave goriva i to senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, dize, visokotlačnu pumpu.  U svakom slučaju nakon sistematskog i detaljnog ispitivanja ( kao što sam naveo ) može se točno defektirati kvar i isti otkloniti . Nakon toga bi motor opet išao kao turbo.

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 i. - MOTOR PONEKAD

Datum objave: 23.07.2016 12:39:49
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim bmw e90 318i iz 2009.-te godine. Primijetio sam da automobil ponekad zatrokira pri nižim okretajima, do 2000, prilikom kretanja pa i onda kada je zagrijan. Automobil ima prijeđenih 75 000km. U drugom mjesecu sam bio na tehničkom i pri povišenom hodu je bio loš ekotest, dok je na leru bio dobar. Do tehničkog imam 7km, automobil nisam forsirao i vjerojatno ga nisam dovoljno zagrijao pa je moguće da sam i tu pogriješio. Molim Vas da mi pomognete u rješavanju mog problema i navedete što bi moglo utjecati na tzv. gutanje knedli pri nižim okretajima. Dijagnostika ništa ne pokazuje. Unaprijed Vam se izrazito zahvaljujem. Srdačan pozdrav !

ODGOVOR:

Mogući uzroci ili neispravnosti su : nečisti injektori, loši kontakti na pojedinim konektorima električne instalacije motora, izostanak iskre na jednoj od svjećica, bobina, probijanje visokog napona, regulator tlaka goriva, senzor položaja zaklopke snage, senzor radilice, ostali netipični uzroci. U ovom slučaju treba obaviti pojedinačno ispitivanje navedenih dijelova i preventivno očistiti sve električne kontakte na konektorima. Provjerite i rad lambda sondi. Prije nego idete na eko test dobro zagrijte motor tako da katalizator dobije svoju radnu temperaturu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - ISTOPILO SE ČELO KLIPA ?

Datum objave: 16.07.2016 16:46:58
Slika
PITANJE:

Poz imam clia 1.5 dCi kupio sam ga neispravnod od frenda otopio se klip malo i izgorio ventil.. sve sam zamjenio sa novim djelovima dao glavu uredit i dao ispitat dizne bosista kaze dizne ko nove tako da nije radi dizne da pisa naftu sve sastavio napravio 5000km i opet isto istopilo se celo klipa i izgorio ventil.. volio bih ako znate uzrok da pomognete.. nitko nezna svi kazu dizna pisa.. hvala

ODGOVOR:

Uzroci izgaranja klipa mogu biti ; ulazak rashladne tekućine u cilindar, ulazak ulja u cilindar, velika količina goriva koja kroz dizu ulazi u cilindar. Kod Vašeg motora nije dovoljno samo ispitati dize na nekom uređaju i tako ih ugraditi . Postoji točan postupak ispitivanja diza na specijalnom ispitnom uređaju . Nakon takvog ispitivanja i ugradnje diza obavlja se kompjutorsko programiranje diza. Na taj način se postiže da svaka diza daje istu količinu goriva. Kod Vas sigurno nije obavljen navedeni postupak ispitivanja i programiranja diza i zato se opet pojavio identični kvar motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - PREGRIJAVANJE MOTORA ?

Datum objave: 16.07.2016 15:53:09
Slika
PITANJE:

postovanje.golf 4 1.9 tdi imam problem po ravno kada vozim amogu citav dan ne penje se temperatura sve u redu jel se malo zagrije ako idem uz brdo povecami se do maksimuma nepusta vodu nigdje rade ventilatori baca vodena pumpa kazu mi majstori da je glava motora moli vas savjet i misljenje unaprijed hvala

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba provjeriti druge dijelove i sklopove a glavu motora ostaviti kao zadnju. Najprije ispitaite ispravnost slijedećih dijelova : čep ekspanzione posude, ispravnost hladnjaka ( moguće začepljenje iznutra i izvana ) , pumpu za vodu, cijevi rashladnog sustava . Nakon ovoga možete opravdano sumnjati na brtvu glave ili glavu motora.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - IMAM DVA PROBLEMA, JEDAN JE OPASAN?

Datum objave: 17.05.2016 20:13:18
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Peugeot 307 2.0 HDI iz 2001.godine. Imam dva problema. Prvi je dosta opasan. Kad je auto hladan i kad ga upalim i krenem, kočnica postane tako tvrda da je gotovo nemoguće zakočiti. To traje nekih 30 sekundi i nakon toga kočnica se opusti i dalje radi sve ispravno. (imam osjećaj da se mora neki zrak ispustiti da bi kočnica bila mekana, a taj zrak se nekad ispusti tek za 30 sekundi nakon pokretanja motora). Zna se dogoditi da mi se žuri, upalim auto i odma krenem, i prođem cca 500 m i dođem do prvog raskrižja, i ne mogu zakočiti jer je kočnica još uvijek tvrda. Drugi problem je lagano "fućkanje" u predjelu auta. Prijatelj automehaničar kaže da dolazi do strujanja zraka zbog brisača i da to stvara zvuk fućkanja. Ovo fućkanje se događa samo kad su temperature manje od 10 °C.

ODGOVOR:

Problem s kočnicom je servo uređaj koćnice koji nije pod djelovanjem podtlaka  kojega stvara vakum pumpa. Moguće neispravnosti su : vakum pumpa servo kočnice, cijevni vod od navedene pumpe do servo uređaja kočnice. Zvuk koji opisujete kao "fučkanje" može nastajati zbog propuštanja na tlačnim cijevima turbine, na tlačnim priključcima, na intercooleru. Stručnim pregledom vozila sve se može točno defektirati i popraviti.

na vrh Povratak na vrh

FORD V6 2,5 i. DURATEC - U VIŠE SERVISA NISAM RIJEŠIO PROBLEM ?

Datum objave: 14.05.2016 13:48:30
Slika
PITANJE:

poštovani molio bih da pogledate video u kojem čete primjetiti čudan zvuk pri dodavanju gasa. To se pojavljuje samo kada je motor ugrijan i pri kretanju i opterečenju mašine ali je uživo jako neugodan i glasan. jačina zvuka ovisi dali je vani toplo ili hladno https://www.youtube.com/watch?v=Fr1VlHlwVy8 isti problem i ja imam sa svojim automobilom i nikako to ne mogu riješiti. Bio sam kod nekolicine automehaničara koji su radili slijedece. Zamjena oba klizača lanca plus uljni španeri klizača NIJE RIJEŠILO PROBLEM strojna obrada ispušne grane te novi dihtung dva puta NIJE RIJEŠILO PROBLEM druga ispušna grana i novi dihtung NIJE RIJEŠILO PROBLEM Mjerenje kompresije na svih 6 cilindara i svi su pokazali od 10.0 do 10.2 auto ne troši ni vodu ni ulje te je prešao 146000 km radi se o fordovom 2.5 v6 duratec agregatu. Zanimljivo je dok sa četvrte svječice maknem lulicu tog zvuka više nema. Molio bih Vaš savjet što da još probam unaprijed hvala

ODGOVOR:

Čudan zvuk koji opisujete je široki pojam i treba ga čuti na samom vozilu. Samo tako se mogu čuti sve specifičnosti i karakteristike zvuka. Ako se isključi četvrta svjećica i ako toga zvuka nema onda treba sumnjati na klip, klipnjaču, leteće ležajeve, detonantno izgaranje u motoru. Neke druge razloge ne bih navodio za sada kao moguće a to spadaju hidropodizači i bregasta osovina. Najprije treba ispitati ovo što sam naveo.

na vrh Povratak na vrh

VW TOURAN 2,0 TDI PD - LOŠE RADI NA LERU ?

Datum objave: 12.05.2016 16:53:20
Slika
PITANJE:

postovani gosp Meic.imam Tourana 2.0tdi 100kw mot.AZV 2005.problem je u tom da na hladno ponekad motor trokira u leru.u voznji bez ikakvih problema.Provjeravao sam dizne i jedna je pokazivala 2.8mg nju sam zamijenio al je problem ostao dizna je polovna doduse.sad me zanima moze li se ova dizna pouzdano ispitati(bosch)i moze li ovaj problem biti negdje drugdje.hvala

ODGOVOR:

Dize se mogu ispitati na specijalnom ispitnom uređaju u servisu. Zbog nemirnog rada motora mogu nabrojiti više mogućih uzroka i to : pojava zraka u gorivu, filteri, nečist rezervoar, EGR ventil, razlika u količini goriva na dizama, razlika u tlakovima kompresije, istrošenje na bregastoj osovini, senzor temperature motora, senzor položaja radilice, električna instalacija motora, mehnaičko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 2,0 TDI PD - TROŠI ANTIFRIZ ?

Datum objave: 22.04.2016 11:47:17
Slika
PITANJE:

Postovani! Imam audi a3 2 0 tdi2005god.auto mi trosi antifriz i dimi bijeli dim ali ne jako. Bio sam kod mehanicara te mi je skidao glavu i napravio mi je brusenje glave itd... nakon toga isto mi je se desavalo. Pa mi je onda prebrikao klier ispusni plinova ili sta vec... te mi se opet isto desava sta dalje ako mi mozete pomoci.. Hvala!

ODGOVOR:

Ako ste sigurni da je bijeli dim vodena para koja nastaje ulaskom rashladne tekućine u cilindar, onda je moguće da su uzroci, neravan blok motora, puknuće glave motora . Ovo puknuće se ne može otkriti ili riješiti samo strojnom obradom brušenjem . U ovom slučaju se radi tlačno ispitivanje glave motora. Ako imate potrebe za detaljnijim objašnjenjima zovite me na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - PROBLEM U LERU ?

Datum objave: 20.04.2016 16:01:00
Slika
PITANJE:

postovani gosp.Meić imam ford focus 1.8 tdci 85 kw 2006.gog.imam problem da u leru motor nepravilno radi,,u servisu smo ustanovili da je otisao zamašnjak koji je kasnije i promijenjen sa cijelim setom.Međutim nepravilan rad je i poslije mijenjanja ostao,ali kad stisnem kuplung auto normalno radi,a kad pustim kuplung trese,da navedem jos da se nepravilan rad događa samo kada je auto dobro zagrijano,i jos u vožnji na odredjenim brzinama i obrtajima cuka.Promijenjen je zamasnjak sa setom i senzor protoka zraka,isao u 2 bosch servisa ispitivao injektore i kompresiju i to je u redu,a cišćen je EGR ventil i grana.Jos da navedem da u startu auto izgubi snagu kao da ga nesto ugusi i zatim normalno krene.Molim vas vas odgovor.Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Uzrok nemirnog rada motora može biti dvomaseni zamašnjak isko ste ga mijenjali . Uz to su najčešći uzrok dize i razlika u količini goriva na pojedinim dizama ( iako ste ih kontrolirali ) . Moguće neispravnosti zbog kojih motor izgubi snagu su: senzor pedale gasa, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, mjerač mase zraka, regulacioni ventil turbine, začepljenje na usisnom kolektoru, senzor bregaste , senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, EGR ventil, djelomično začepljenje auspuha, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H 1,6 i. 16V - MOTOR NE VUČE ?

Datum objave: 19.04.2016 14:21:49
Slika
PITANJE:

Postovani, vlasnica sam vozila Opel Astra H 2005.god 1,6 16 V.50000km. Posjedujem vozilo 2 mjeseca jucer tijekom voznje mi se upalila lampica auto sa prekrizenim kljucem.nakon toga osjetila sam da auto ne vuce kako treba,jako je slab i povremeno dok stojim kao da mi dodaje gas.bila bih vam zahvalna na vasoj pomoci sto bi to moglo biti.Hvala.Lp, Ana

ODGOVOR:

Naravno da ću navesti što sve može biti uzrok lošeg rada motora i paljenja spomenute lampice. Međutim u ovom slučaju se najprije radi dijagnostika, točno defektira kvar i obavlja potreban popravak ili zamjena neispravnog dijela. Najgore bi bilo da na osnovu pretpostavki počnete mijenjati pojedine dijelove. Moguće neispravnosti su ; svjećice, kablovi, bobina, senzor bregaste osovine, mjerač mase zraka, lambda sonda, injektori, regulator tlaka goriva, propuštanje na usisnom kolektoru, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, zaklopka snage, mehanički sustav motora, električna instalacija, nečist rezervoar, mehanički sustva motora i ostali netipični uzroci.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,9 JTD - TEŠKO ŠALTA PRVU BRZINU ?

Datum objave: 18.04.2016 11:03:39
Slika
PITANJE:

FIAT PUNTO 1.9 JTD, 2001.god. Poštovani, molio bih vas za pomoć. Javlja mi se problem u vezi šaltanja brzina pri dužoj vožnji, naročito kada je toplo vrijeme i gužva; postaje mi otežano ubacivati mjenjač u prvu brzinu do toga da i ne uspijem ubaciti, tada imam osjećaj da je kvačilo pri dnu, da samo zadnjih 1 cm daje otpor. Tada zaustavim i ugasim auto. Nakon što prođje par sati, sve se vrati u normalu. Bio sam kod lokalnog majstora, objasnio o čemu se radi, rekao je i citiram "mjenjač ne trese u mirovanju, iz treće kreće bez problema (nije lamela), ne čuju se zvukovi pri pritiskanju i puštanju kvačila, možda je jedan od cilindara. Vozi dok nešto ne krepa pa ćemo tad riješavati". Nisam pobornik takve filozofije pa rekoh da se obratim vama. Ako mi možete definirati problem i predložiti što mi je činiti Srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu postoje samo dva moguća uzroka zbog kojih se mjenjač teško šalta u prvu brzinu. To su radni cilindar spojke ( kvačila ) ili glavni cilindar spojke. Neposrednim uvidom na vozilu treba utvrditi stanje navedenih cilindara. Nakon toga se mijenja dotrajali cilindar. Nekada je korisno zamijeniti oba cilindra jer se tako dugoročno riješava problem.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,0 TDI PD - JAKO POČINJE TRZATI ?

Datum objave: 15.04.2016 10:54:20
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam vw passat variant 2.0 tdi 2008 god. 103kw 4motion Naime kada se vozim na 1500-2500 obrtaja auto mi jako počinje trzati na većim obrtajima od 2500 ne,u čemu bi bio problem, i dali ima to kakve veze sa turbinom?

ODGOVOR:

Mogućih uzroka može biti više i to ; dobavna pumpa, filteri, nečist rezervoar, pojava zraka u gorivu, pojedini senzori motora, EGR ventil, dize, senzor radilice, električna instalacija motora, sustav za regulaciju turbine, mehanički sustav motora. Neposrednim uvidom na vozilu i detaljnim ispitivanjem može se točno defektirati kvar i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF - KLIMA UREĐAJ

Datum objave: 11.04.2016 12:36:34
Slika
PITANJE:

Prije svega zelim da Vas pohvalim na ozbiljnosti i na agilnosti i odgovornosti. Nisam nikog ovako vidio da zeli pomoci ovoliko iako smo u dvije razlicite drzave. Nadam se da cu imati priliku upoznati Vas. Imam ponudu GOLF 2 59KW sa klimom. Navodno klima radi samo je treba napuniti, ali nemam nesto povjerenja da je to tako jer vec je to staro vozilo. Pa Vas pitam kako se to moze provjeriti, koji su to dijelovi klime gdje se otprilike nalaze za navedeno vozilo i Vase strucno misljenje o klimi u ovom vozilu. Unaprijed se zahvaljujem Lijep Pozdrav

ODGOVOR:

Ako vozilo ima klimu onda je vrlo korisno da ona bude u ispravnom stanju. Dijelovi klima uređaja su: kompresor, kondenzator, ekspanzioni ventil, dehidrator, isparivač, tlačne cijevi, niskotlačne cijevi, pogonska elektromagnetaka remenica, električna instalacija, komanda klima uređaja. Klima uređaj najprije treba ispittai pod tlakom zbog mogućnosti propuštanja. Nakon toga treb azamijeniti dehidrator ( filter freona ) , ispustiti ulje iz kompresora , provjeriti ekspanzioni ventil, provjeriti električnu instalaciju. nakon svega navedenog klima sustva se najprije vakumira. Kada je vakumuiarnje gotovo sustav se puni sa freonom R 134a . Prilikom punjenja istovremeno se dodaje i ulje koje podmazuje kompresor i ekspanzioni ventil. Uz to je dobro staviti i specijalnu UV boju ( kontrast ) koji se koristi u defektiranju eventualnog propuštanja plina. Kada je postupak punjenja gotov provjerava se gornji i donji tlak u klima uređaju. Na kraju se kontrolira i učinak hlađenja. Klima uređaj je ispravan ako se na ventilacijskim kanalima postigne temperatura hlađenja niža od +8°C. Ako Vozilo ima filter kabine isti je dobro zamijeniti i uz to još obaviti čišćenje i dezinfekciju ventilacijskih kanala.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES B 180 CDI - LUPKANJE KOJE TRAJE 4 GODINE?

Datum objave: 11.04.2016 11:58:03
Slika
PITANJE:

Poštovani, velike pohvale na Vaš rad po pitanju odgovora i savjeta. Pročitao sam sve probleme oko mercedesa i Vaše odgovore i nisam naišao na rješenje ovog mog. Vlasnik sam Mercedesa B 180 CDI (12/2008). Moj problem sa autom je to što se na neravnom terenu iz zadnjeg dijela auta čuje lupkanje. Bilo je razno - raznih savjeta i pokušaja otklanjanja tog "kvara", npr. to je neka plastika, pa su to učvrstili, pa do toga da zadnje disk pločice "klepeću" i neče se to dešavati ako pritisneš malo kočnicu, možda je auspuh, ali nije i tome sl. Međutim i dalje se samo na neravnom terenu (manje rupe ili grbe) čuje to lupkanje u zadnjem dijelu auta (bez obzira šta ja pritiskao) i tako to traje već više od 4 godine. Molio bih Vas za savjet ili preporuku što bi mogao biti problem. Unaprijed zahvalani i LP.

ODGOVOR:

Odgovor koji ću Vam dati vjerovatno Vam neće koristiti jer ću navesti mnoge MOGUČE uzroke lupkanja a to su : pojedini selen blokovi, aksijalni ležajevi amortizera, hvatišta amortizera, pokretni dijelovi balans štange, balans štanga, hvatišta potpornih spona, dijelovi popračnih spona, amortizeri, ostali netipični uzroci, dijelovi unutar prtljažnog prostora. Automobil i automobilska tehnika nisu nikakvo svjetsko čudo a da se ne bi mogao otkriti najobičniji uzrok lupanja. Moje mišljenje je da niste bili u pravom servisu kojmu bi ovo bio profesionalni izazov da otkloni ovaj kvar.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. - KLIMA UREĐAJ ?

Datum objave: 08.04.2016 20:03:38
Slika
PITANJE:

Poštovani, Na Twingu 2010 god. prije dvije godine je otišla klima. Auto sam odnio u ovlašteni servis, tamo su mi naplatili 450 kuna i nakon 4-5 mjeseci klima ponovo nije radila. Reklamirao sam neispravnost, međutim oni su rekli da oni s tim nemaju ništa, jer su kao napunili plin i greška je u nečem drugom. Tada sam odnio auto u drugi ovlašteni servis, oni su također naplatili svojih 350 kuna, napunili plin i normalno klima je opet nakon 4-5 mjeseci prestala radit. Napravio sam opet reklamaciju, oni su opet napunili klimu plinom i opet nakon par mjeseci klima ne radi. Ja se opet vratim kod njih, oni promijene kolektor plina, naplate 400 kuna, ali nakon par mjeseci klima opet ne radi. Ja se ponovo vratim u servis i dobijem odgovor da oni ne znaju gdje je kvar i da popravljaju napamet. E pa sad vi meni recite je li to normalno i dokle bih ja trebao plaćati ovakve popravke bez učinka. Znam da se to vas ne tiće , ali vam se obraćam sa molbom za pomoć kako riješiti ovaj kvar tj. na koji se način može utvrditi gdje klima curi, jer ovo nema smisla. To je isto kad da u vulkanizera odnesete izbušenu gumu, a oni je sam napušu i kažu da ne znaju gdje je probušena, pa da se vratim kad opet izduši. Zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

U svemu ovome problem je što u ni jednom servisu niste dobili stručno objašnjenje u vezi klima uređaja. Servisi su utvrdili da nema plina u sustvau klime , napunili su sustva klime, naplatili plin i svoj rad i to je ta cijena. Ispravno bi bilo slijedeće objašnjenje : Da u klima uređaju nema plina i zato klima ne radi i u tom slučaju obavezno treba obaviti ispitivanje klima uređaja i točno utvrditi mjesto propuštanja plina. Međutim kada postoji veliko ili jako propuštanje na klima uređaju, klima sustav se ne može napuniti jer postoji jako propuštanje pa se ne može postići dovoljan tlak plina u klima uređaju . U Vašem slučaju propuštanje je vrlo malo ili slabo i u tom slučaju se prilikom punjenja plina u sustav stavlja UV boja ( kontrast ) u svrhu defektaže curenja . Nakon toga se vlasnik vozila poziva da nakon 7 dana dođe na kontrolu u servis. Tada se može točno utvrditi i otkriti mjesto curenja plina jer UV boja ostavlja trag na mjestu curenja. Dakle to je način defektaže mjesta propuštanja. Sve ovo se uvijek i unaprijed treba objasniti vlasniku vozila kako bi on bio upoznat s postupkom iznalaženja kvara i pristao na takvo ispitivanje i na stvorene troškove. Troškovi su ; plin, UV boja, punjenje klime. Nakon toga kada se dođe na kontrolu opet postoje troškovi : plina, ugrađenog dijela ili brtve, utrošenog rada . Na taj način nema nikakvih nepoznanica ni nejasnoća za Vas kao vlasnika vozila. Ako želite detaljnije objašnjenje javite se na 060/6060-44.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 i. 16V - PROBLEM S BOGATOM SMJESOM ?

Datum objave: 03.04.2016 17:20:11
Slika
PITANJE:

POstovani pisao sam vam vec sa problemom golf 1.6 16v motorom vezano za bogatu smjesu.promjenio sam senzor temperature rashladnog sredstva,lambda sondu,map senzor na usisu, i opet mi auto ide u gogatu smjesu kako se grije motor on tako ide sve u bogatiju i kad dodje do 80-90 stepeni on gubi snagu i slabije vuce na benzinu a na plinu kad stanem gusi se ili se ugasi a kad dodam gas ide ko raketa!sve sam pokusao i na plinu i na benzinu pokazuje isto parametre ya bogatu smjesu.imam svjecice ngk platinum nisu kataloski njegove da li moze to da me zeza jer niko nezna sta je a na dijagnostici neznaju sta je,dosao sam do te faze da bih ga zapalio.pomozite mi ako ikako mozete?

ODGOVOR:

Poslovi dijagnostike su najzahtijevniji poslovi u automobilskoj djelatnosti. Za razumijevanje i vladanje poslovima dijagnostike i ispitivanja nije dovoljno samo amatersko znanje. Mnogi automehaničari također nemaju znanja i sposobnosti da obave potrebana ispitivanja i da jednoznačno defektiraju kvar/kvarove. Pojedini servisi šalju svoje dijelatnike na dodatno školovanje kao bi se osposobili za poslove testiranja, ispitivanja i dijagnostike. Na žalost mnogi djelatnici autostruke ne raspolažu takvim znanjem nego kvarove traže metodom slučajnog pogađanja ( najčešće nepotrebnim mijenjanjem pojedinih dijelova ili sklopova ). U ovom slučaju Vi ne morate biti ni tužni ni ljuti jer automobilska djelatnost nije Vaša struka. Na kraju ću vam ipak nabrojiti što sve utjeće na bogatu smjesu i na vrijeme otvorenosti injektora ( duže vrijeme otvorenosti injektora jest veća količina goriva ) . Evo faktora utjecaja: mehaničko stanje motora, tlak goriva, stanje injektora ( istrošenje ), EVAP ventil rezervoara, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor temperature motora, mjerač mase zraka, lambda sonda, potenciometar zakolpke snage, senzor radilice, senzor detonacija, loše sagorjevanje u motoru   ( bobine, električna instalacija, tlakovi kompresije, začepljenja na usisnim kanalima i sl. ). Na kraju uzrok može biti i sam kompjutor motora ( ECU centrala ) . Kompjutor motora upravlja radom motora na osnovu ulaznih podataka koje dobiva od pojedinih senzora. Kompjutor motora također otvara injektore i regulira vrijeme otvorenosti injektora kako bi u svakom momentu omjer goriva i zraka bio 14,7 : 1 . Ovaj omjer daje idealni sastav ispušnih plinova gdje su; CO do 0,3% , CO2 veći od 14% , O2 od 0,1% do 0,5% , HC do 100 ppm. Ukoliko imate potrtebe za detaljnijim objašnjenjem nazovite me.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,9 TDI PD - POJAVA GUSTOG CRNOG DIMA ?

Datum objave: 01.04.2016 21:22:21
Slika
PITANJE:

Poštovanje, kupio sam Audi a3 1.9tdi 96kw,2001god sa 185 tkm. Auto ide odlično,vuče,ne troši ulje.... Ali kad god naglije pritisnem gas iza vidim da ima puno gustog crnog dima..u mjestu ak mu pritišćem gas ne dimi ni malo,nego primjerice ako idem uzbrdo i kad je npr u većoj brzini a dodaj gas jače onda začini jako. I da kazaljka za temp motora se nikad ne digne onako normalno do pola već samo malo na 60c ,neovisno o tome koliko ga forsiram. Volio bih znati sta mu može bit. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Najprije provjerite ispravnost termostata i indikatora temperature motora. Ako utvrdoite da je neispravnan jedan od navedenih dijelova obavite zamjenu. Nakon toga na instrument ploči temperatura motora mora biti 90°C. Ostale moguće neispravnosti su : senzor temperature usisanog zraka, senzor temperature motora, EGR ventil, filter zraka, dize, djelomično začepljenje usisnog kolektora, djelomično začepljenje ispušnog sustava, niski tlak turbine, sustav za regulaciju turbine, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

FORD C-MAX 1,8 TDCI - POJAVA CRNOG DIMA ?

Datum objave: 01.04.2016 12:16:56
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Ford C max, 2010 god, 1.8 tdci, 115 KS, auto ima trenutno 60000 km stvarnih.Primjetio sam unazad mjesec dana da auto zadimi crno iz auspuha, kada upalim auto i krenem u prvoj baci oblačič crnog dima, vozim se na 1500/2000 okretaja stisnem gas zadimi ,nije mi to baš normalno jer ne vjerujem da auto baš tako mora dimiti bez obzira što nema DPF filter( provjereno po šasiji u servisu ).Bio sam u ovlaštenom,spojili ga na komp. i sve je uredu ( bar su tako rekli ).Jučer sam igrom slučaja šlepo prijatelja i pod većim opterećenjem jače dimi, po noći se baš u retrovizoru vidi veća količina dima prilikom nagaza na gas...Isto tako nekad-nekad mi se zna dogoditi da prilikom konstantne vožnje na 1800/2000 okretaja kad milimetar pustim gas auto zacuka 3 puta i normalno dalje ide ko da ništa nije bilo ( za to su mi rekli da EGR odrađuje svoje u ovlaštenom servisu?!).Veći problem mi predstavlja taj dim iz auspuha nego ovo cukanje.Molim Vas za savjet i pomoć šta bi moglo biti jer koliko čujem za crni dim da je lakše naći uzrok ( možda se varam )...Auto inače vuče normalno i radi normalno po zvuku motora koliko mogu čuti. Unaprijed puno hvala

ODGOVOR:

Uzrok nastajanja crnog dima je povećana količina goriva u odnosu na količinu zraka koja je ušla u motor. Navesti ću Vam moguće uzroke te pojave a to su ; nečist filter zraka, nakupljene nečistoće u usisnom kolektoru, nakupljene nečistoće u ispušnom sustavu, EGR ventil, mjerač mase zraka, dize, senzor temperature usisanog zraqka, senzor temperature motora, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor pedale gasa, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, niski tlak turbine ( u momentu pojave crnog dima ), ECU centrala. Kao što vidite ima toga puno i u većini slučajeva uzrok se ne može otkriti servisnim kompjutorom koji samo očitava kodove grešaka. Potrebno je raditi pojedinačno ispitivanje svih dijelova i sklopova a to su; mehanički dijelovi, električni dijelovi, hidraulični dijelovi, elektronski dijelovi.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA - CURENJE KOČIONE TEKUĆINE ?

Datum objave: 31.03.2016 18:18:12
Slika
PITANJE:

Postovani! Imam skodu feliciju i juce sam primjetila curenje kocione tekucine s unutarnje strane zadnjeg kotaca.. Zbog cega je to i sta je u pitanju? Unaprijed hvala na odgovoru! :-)

ODGOVOR:

Kočiona tekučina curi na zadnjem kočnom cilindru. Sigurno će trebati zamijeniti kočni ciloindar a vjerovatno i zadnje kočne papućice ( pakne ) ako su iste od ulja ili ako su istrošene . Dobro bi bilo da zamijenite i drugi kočni cilindar koji za sada ne curi. Na taj način ćete dugoroćno riješiti problem sa zadnjim kočnicama.

na vrh Povratak na vrh