Danas je: 16.01.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

ALFA ROMEO 145 1,4 i. 16V T.S. - FAZA MOTORA

Datum objave: 14.01.2017 14:43:23
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp.Meić vlasnik sam Alfa Romeo 145 1.4 16 twin spark ,znači problem je sljedeći start hladnog i toplog motora je isti od prve pali i miran ler gas no nakon minute rada motora nastupa nemiran rad motora gubi obrtaje te nastupa ubrzani ritam tupkanja u blizini map senzora ,no pri pokušaju davanja polaganog ili naglog gasa dešava se explozija u motoru tj .tupi zvuk nepravilne ekspolzije u motoru te se motor gusi i nema snagu . A kada se popne iznad 2t okretaja postize tesko okretaje do maximuma moze doci ali to su muke kao da nije u fazi ,zato Vas ovim putem molim ako je moguce da mi posaljete sliku faze motora kako trebaju stajati bregaste osovine dok je klip u gornjoj mrtvoj tocki . Unaprijed zahvalan .

ODGOVOR:

Za ovaj motor ne postoje oznake faze . U tu svrhu koriste se specijalni alati . Jedan alat blokira radilicu u točno određenom položaju, druga alat blokira usisnu bregastu osovinu, treći alat blokira ispušnu bregastu osovunu. Uz to se koristi još jeda alat koji se fiksira na mjesto prve svjećice i na vrhu toga alata se nalazi komparator . Tada se otpusti blokada radilice i pomoću navedenog komparatora namjesti se točan položaj radilice u tzv. nulu. Preciznost namještanja na ovaj način je unutar jedne stotinke milimetra. Drugi način stavljanja motora u fazu nije moguć. Detaljije o svemu tome može na tel. 060/6060-44.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI - PLAVO BIJELI DIM ?

Datum objave: 14.01.2017 12:50:29
Slika
PITANJE:

Pozdrav.Imam audi a4 b5 1.9tdi 90 ks 1996 godina sa 360 000 km vlasnik sam dve i pol godine kad sam ga kupio imao je 258 000 znaci radim malo vise km, desilo mi se neki dan da mi nije htio gas vise od 3000 okretaja i da se motor poceo trest na tim okretajima i dimi plavo bjeli dim do sad sa dimom nije bilo nikakvih problema malo crno je dimi u vecim okretajima sta je normalno za tdi. I taj problem je trajo dva dana i kad saam ga drugi dan navecer upalio sve je bilo normalno kao da se nist nije desilo a niko nista na njemu nije radio i par dana poslje bio sam kod jednoga kolege koji ima dijagnostiku i sve je bilo u redu. Ostvaio bi ja to kako je ali kada malo duze radi u leru i kad se krene dimi jako plavo dok to ne istera iz sebe i primjetio sam da mi ulje trosi do sad sam na 10000 km kak sam i mjenjo nadolio skoro litru ljevam stalno catrol magnetec 10w40 dizel od kad sam ga kupio i na svakoj izmjeni se svi filteri mjenjaju. hvala na odgovru LP

ODGOVOR:

Iz Vašeg opisa sam zaključio da vas zabrinjava plavo bijeli dim . Taj dim nastajeizgaranjem ulja u cilindrima. Uzroci zbog kojih se to događaa su ; istrošenje turbine, istrošenje vodilica ventila, istrošenje klipnih prstenova i cilindara. Napravite mehaaičku defektažu motora i utvrdite koja su istrošenje od ovih koje sam spomenuo.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 i. - MOTOR NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 13.01.2017 12:04:01
Slika
PITANJE:

postovanje! molim vas imamo problema sa palenjem. radi se o audiu a4 1.8 benzin. auto nece nikako da upali . vergla i koda mu malo fali da upali ali nece. pumpa zuji baca gorivo i iz rezervara isto. iskru na svjecicama ima ali i dalje ne pali . znate li u cemu bi bio problem sta bi jos mogli pogledati ?? unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Prema vašem opisu i bez mogućnosti da osobno pregledam vaše vozilo mogu Vam navesti što sve treba ispitati i što može biti uzrok zbog kojega motor ne može upaliti : mehaničko stanje motora, faza motora, propuštanje na ventilima, loša kompresija motora, filter goriva, niski tlak goriva ( mora biti veći od 3 bara ), senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor položaja zaklopke snage, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, mjerač mase zraka, senzor bregaste osovine, senzor rdailice, loša iskra na svjećicama, kablovi, bobina, veliki pad napona prilikom startanja motora, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES S 320 4 MATIC CDI - MOTOR NEMA SNAGE ?

Datum objave: 12.01.2017 13:13:24
Slika
PITANJE:

postovani, imam problem sa Mercedesom S320 4matic w221. Kada ga vozim na vecoj uzbrdici pocne da trza( ne moguce nastaviti voziti, ako je kraj uzbrdice normalno ide) ili kad idem preko 100km... hvala

ODGOVOR:

Bez neposrednog uvida na vozilu i dijagnostike motora ne može se dati jednostavan i kratki odgovor na Vaše pitanje. Nabrojiti ću moguće neispravnosti : filteri, pojava zraka u gorivu, nečist rezervoar, senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor temperature motora, niski tlak turbine, regulacioni ventil turbine, tlačne cijevi turbine, zaklopke u usisnim kolektorima, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, EGR ventil, dobavna pumpa, dize, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, senzor bregastte osovine, senzor radilice, začepljenje auspuha, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora, ostali netipični uzroci.

na vrh Povratak na vrh

JAGUAR X-TYPE 2,2 D - PITANJA U VEZI EGR VENTILA

Datum objave: 12.01.2017 12:17:20
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meić ! imam 3 kratka pitanja i molio bih vas za isto takve odgovore da vam netrošim dragocijeno vrijeme. Vozim Jaguara X-Type 2.2 diesel 2008 godina. jučer sam zatvorio egr ventil kod ispušne grane,nije mi do sada palilo lampicu od motora s obzirom da egr ventil ima senzor i vakum crevo i neprimjetim ništa loše kao ni neke drastične promijene na bolje ali nisam imao problema ni prije sa Egr-om.pitanja: 1 Dali trebam zatvoriti i to crevo od vakuma? 2 Dali samo zatvaranje egr-a utječe na DPF filter? 3 Pri prvom paljenju motora u hladnijim uvijetima od -4 do 5 stupnjeva osjetim manje oscilacije na gasu u kratkim intervalima što zvuci kao da malo dodam gasa al jako kratko cca 0,5 sec i obrtaji motora porstu za max 100 o/min. Hvala vam od srca u naprijed i želim vam se zahvaliti u ime svih nas kojima dajete odgovore i onih koji procitaju i tako rijese svoj problem. Želim vam svako dobro i zahvaljujem još jednom na vašem vremenu i znanju. S Poštovanjem Josip K.

ODGOVOR:

Ne postoji ni jedan razlog zbog kojega bi zatvarali ( blokirali ) EGR ventil na Vašem vozilu. Zbog toga bi mogao nastati samo problem sa snagom motora. EGR ventil nema direktnog utjecaja na DPF filter. Manje oscilacije koje osjetite dok je hladan motor mogu nastati zbog hladnih usisnih kanala , zbog razlike u kličini goriva na dizama, pojava zraka u gorivu, zbog razlike u tlakovima kompresije, zbog ostalih netipičnih razloga. Ako ova pojva brzo prestane nema potrebe nešto poduzimati ukoliko Vas ova pojava ne smeta. Hvala Vama na lijepim riječima jer ste prepoznali volju i veliku količinu vremena koja je potrebna za sve ovo što radim.

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA RAV-4 -RUČNA KOČNICA

Datum objave: 10.01.2017 22:56:00
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine! Imam toyotu rav4 2.2D-D 4WD 2007g.Interesira me kako podesiti ručnu kočnicu.Unaprijed hvala.Srdačan pozdrav.

ODGOVOR:

Vijak za podešavanje se nalazi u tunelu između siceva ili na samim sajlama ispod vozila. Postupak podešavanja: otpustiti vijak za podešavanje do maksimuma, polugice ručne kočnice na kočnim klještima povući u nulti položaj (prema natrag), napumpati nožnu kočnicu i držati je pritisnuto, polugu ručne kočnice u kabini lagano povući na peti zub, zatezati vijak na sajli do tvrdog položaja, pustiti nožnu kočnicu, provjeriti da li se zadnji kotači lagano okreću, ako se kotači ne okreću lagano po potrebi popustiti vijak na ručnoj kočnici. Napraviti završnu kontrolu. Ako trebatebate dodatna pojašnjenja radi drugih sistema nazovite 060 606044.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 160 CDI - NA LERU TRESE

Datum objave: 10.01.2017 22:38:58
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem sa A klasom, W169. Motor 160CDI, godina 2005. Auto se na leru jako trese, motoru treba jako puno da dođe na radnu temperaturu, potrošnja mi neprestano raste, a okretaji skaču sami od sebe. Čim padnu ispod 900, auto se počne jače tresti, pa ih elektronika podigne. Ali oni odmah opet padnu. I tako u krug. U zadnje vrijeme su na autu zamijenjeni EGR ventil, grijači motora, getriba, poluosovina, kinetički zglobovi, senzor za protok zraka, ... Što god su mi majstori rekli da zamijenim, jesam. Ali auto se i dalje trese. Molim Vas za pomoć. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Uzroci mogu biti brojni: razlika u količini goriva u dizama, pojava zraka u gorivu, dobavna pumpa, mjera mase zraka, senzor temp.motora, senzor tlaka goriva,regulator tlaka goriva, mehaničko stanje motora, propuštanje na ventilima, ostali netipični uzroci. Kvar se može defektirati neposrednim uvidom na vozilu, što vaši majstori nisu uspjeli.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 3 - SERVO PUMPA

Datum objave: 10.01.2017 21:18:36
Slika
PITANJE:

Na početku da vam zaželim sve njabolje u 2017,i dam sve pohvale,s obzirom da sam iz pitanja drugih uz pomoć vaših odgovora riješio neke stvari.Molio bih vas za savjet u vezi servo pumpe na golfu3.Nedavno sam čuo zvuk iz pumpe,remenica je imala "lufta" pa je stara pumpa zamijenjena novom,zamijenjena je i servo tekućina,propisana za vw.Odmah po zamjeni iz pumpe se čuo zvuk zujanja,odzračivanje nije pomoglo i zvuk se sve više pojačavao.Pripisao sam to lošoj kvaliteti zamjenske pumpe,te je ona zamijenjena za drugu(DK/danska).Nakon dva dana počeo se čuti zvuk zujanja i iz druge pumpe,više puta sam po cca 5 minuta probao odzračiti(otvorim posudu i motam lijevo desno,ako to ima ikakvog smisla).Dok je originalna pumpa bila na autu nije bilo zujanja,pa me zanima jesam li takav baksuz da naletim na dvije nove pumpe loše kvalitete ili bi moglo biti nešto drugo.Sa motanjem nema nikakvih poteškoća,niti se smanjuje nivo ulja u posudi,znači ne pušta.Ako bi nepovratni ventil u crijevu zablokirao bi li uopće bilo funkcije?Ima li posuda za ulje kakav filter pa da loše propušta?Ako imate bilo kakvu ideju bio bih vam izuzetno zahvalan na odgovoru. Lijep pozdrav

ODGOVOR:

Na žalost kvaliteta zamjenskih dijelova nekada nije ni blizu kvaliteti originalnih dijelova. Navesti ću nekoliko razloga zbog kojih servo pumpa volana može imati pojačani zvuk: nečistoća i dotrajalost u zubnoj letvi volana, tlačna cijev servo pumpe s nepovratnim ventilom, ugrađena servo pumpa, aksijalni ležajevi prednjih amortizera. Ako bi zablokirao ventil u tlačno cijevi volana onda ne bi radio servo volan. Ukoliko vas pojačani zvuk pume ne smeta jako, ostavite je jer imate za nju garanciju godinu dana, a i puno je jeftinija od originala.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT B6 VARIANT - PROBLEM GRIJANJA

Datum objave: 09.01.2017 22:20:02
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam problem sa grijanjem kabine na Passatu (variant)B6 2007 god) U vožnji se događa da grije , rade sve kontrolke kak treba a nakon desetak km počinje puhati hladan zrak, pa onda nakon nekog vremena opet topal i tako naizmjence. u servisu provjerena elektronika (klapne rade -sve pet),termeratura se digne na 90 i tako stoji . Nedostajalo oko 1 dc antifriza i ima dosta zraka u boci za rashladnu tekućinu i creva od vode su tvrda. Hvala na pomoći! L.P.

ODGOVOR:

Servis nije znao odraditi dijagnostuku u cijelost a moguće neispravnosti su: temperaturni osjetnici u kabini, pojedini motorići za pomicane zaklopki za usmjeravanje zraka, upravljačka ploča sustava grijanje-hlađenje, ploča sa osiguračima i relejima, električna instalacija, BSI računalo komforne elektronike.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - NE IDE PREKO 140

Datum objave: 09.01.2017 22:16:39
Slika
PITANJE:

VW Passat 1,9 TDI 66kw u vožnji ne postiže brzinu preko 140 ni okretaje preko 3200, te mislim i da više troši. Poštovani gospodine Meiću. Zadovoljstvo je čitati vaše odgovore i zaista sam zahvalan jer je to veliki trud. Passat ima 350 000 km, ima novi razvodi vodenu pumpu, kočnice komplet (sa diskovima), ulje 5-40, 505.00 kako piše na poklopcu svi filteri (sve u zadnja tri mj). Na leru okretaji skaču preko 5200,za tren i spuste se odmah u vožnji do 3200. Ja sam od kćerke preuzeo brigu u 9. mj, uradio tehnički i sređivao sve to, a ovaj detalj nisu ni znali, kao ni ja dok nisam konačno isprobao prije dva dana, poslije svih radova. Primjetio sam i čudan detalj, da crijevo intercoolera, koje ide prema usisu gore kao jednodjelno, da je u tri dijela sa koljenom, a na slikama tih motora, Passata vidim da je u jednom komadu i dugačko, te da na tom intercooleru nema utičnice, a tu pored je utikač, slobodan, kao "višak". Inače motor radi perfektno, pali idealno, u 1000 km, kao da ne troši ni malo ulja, eko test zacrnjenja je bio oko o,8 (s starim uljem i filterima). Ubrzanje u nižim brzinama, takoreći lijepi za sjedalo, ali na otvorenom na maksimumu gasa, tu je kraj. Ne radi nikakve trzaje, pri tom, niti pokazuje neke znakove na instrument tabli, jednostavno tu je kraj brzine i okretaja. O dimu iz auspuha ni ništa, baš sve izgleda idealno. Pri preuzimanju, kako nije bilo podataka ni kakvo ulje, ni kad je što popravljano, promjenio sam majstora, Znam da je neko nešto prije petljao oko tog gornjeg crijeva intercoolera, te i krpao ic, ali se ne čuje neko puhanje. Ovo zadnje sve su radili u Auto Hrvatskoj, te sad idem da pogledamo što je sa tim brzinama/okretajima, savjesni su i imam povjerenja, a cijena mislim da je sve jako korektno, uz račune i pdv, da nemam prigovora ni sumnje. Muči me taj utikač, koji visi, kao višak, kao da je neko stavio drugi ic..r, može li to imati veze. Potrošnja mi se čini nešto neracionalna, nisam precizno računao ali oko 9, a otvorena cesta oko barem 7l. Vozim Mondea 2, na plin (grad 10l), pa mi to ne izgleda da je dizel jeftin za vozit. Na moju žalost Vaš servis je daleko, ali eto volio bi čuti mišljenje. Po čitanju odgovora vidim da može doći i do turbine, pa me strah, a već je bilo troškova, ali što se može. Očito je auto bio zapušten, ali ugodan je za vožnju, pomalo mi je žao da ako nije veliki trošak, pa da ga se dovede do ispravnog stanja. Unaprijed Vam hvala, ako u navali pitanja uspijete naći malo vremena i za mene. Želim vam sve najbolje uz sreću i zdravlje, privatno kao i u poslu.

ODGOVOR:

Bez obzira kakva je vrsta kvara na vozilu, osnovno je da se jednoznačno defektiraju kvarovi bez obzira na cijenu. Možda su Vam do sada u servisu već kvar riješili. Navesti ću moguće neispravnosti: mehaničko stanje motora, začepljenje usisnog kolektora,začepljenje usisnih kanala na glavi motora, začepljenje ispušnog sustava, EGR ventil, niski tlak turbine,senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, ventil za rasterećenje turbine, dize, pojava zraka u sustavu goriva, ostali netipični uzroci.Intercoler se može lako ispitati pod tlakom zraka. Utičnica koja visi najvjerojatnije ne služi ničemu, jer postoje tipske el.instalacije za više vrsta motora.

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 i. - LOŠ EKO TEST ?

Datum objave: 02.01.2017 12:01:06
Slika
PITANJE:

Poštovani, bmw e90 318i 2009. godina s 80 000km ne prolazi eko test. Rezultati su sljedeći : PRAZAN HOD - LAMBDA 1.003, CO 0.099M CO2 15.18, HC 21, O2 0.16; POVIŠEN HOD - LAMBDA 0.918, CO 3.064, CO2 13.56, HC 73, O2 0.10. Na praznom hodu je sve u redu s eko testom, dok na povišenom hodu ima previše CO. S automobilom u vožnji nema nikakvih problema i ne pale se nikakve lampice. Molim Vas da mi odgovorite što bi moglo stvarati problem. Unaprijed se zahvaljujem !

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage, senzor radilice, EVAP ventil rezervoara, mjerač mase zraka, lambda sonda, senzor detonacija, nečisti injektori, regulator tlaka groriva, EGR ventil, loša iskra na svjećicama, bobina, električna instalacija motora, propuštanj ena ventilima, ostale netipične greške. U ovakvim slučajevima se ne poduzima ništa na osnovu nekih pretpostavki ili predviđanja . Najprije se radi dijagnostika motora i točno se defektira kvar . Nakon toga se točno zna što je neispravno i što treba napraviti da se otkloni kvar.

na vrh Povratak na vrh

BMW 730 D - MOTOR JE IZBACIO ULJE ?

Datum objave: 28.12.2016 14:54:18
Slika
PITANJE:

Postovanje iman jedno pitanje iman bmw e38 730d(142kw).imao sam jedan kvar na getribi te sam taj kvar rijesio reparirajuci cilu getribu a auto je lezalo nekih godinu dana.poslje toga vozilo je upaljeno kad je zavrsena getriba i curila mi je nafta na pumpi i ulazila u motor tako mehanicar kaze.ja sam skinio pumpu i odnia reparirat i sa pumpom repariram svih 6 sprica i u bmw servisu narucim sva crijeva od goriva orginal i prominia sam pumpu u pragu.auto sam preuzeo od mehanicara bilo je nesto starog goriva u njemu dok je lezao mapunia sam novo gotivo i krenia ga vozit.cim sam ga stisnia malo bacia mi je ulje na poklopac ventila i motor je bia cili masan i poceo je domit bili dim na auspuh.opra sam motor i poslje nista nije bilo ulja a sto se tice dima na auspuh jos ga malo nekad baci al dimio je ko lokomotiva jeli moguce da je turbo u pitanju al metrosi ulje nema gresaka vozilo i radi ko sat.

ODGOVOR:

Uzrok zbog kojega je motor izbacio ulje je mogao biti odušak od ulja ili blokirani klipni prstenovi      ( karike ), zbog toga što motor nije vožen. Nakon što ste oprali motor i napravili neku kilometražu stanje se normaliziralo a klipni prstenovi su seodblokirali. Najbitnije je sada da motor ne izbacuje ulje i da ne troši previše ulja. Isto tako je važno da na auspuhu nema bijeloplavog dima. Ako je to tako onda je to pokazatelj da je i turbina u redu.

na vrh Povratak na vrh

YUGO 45 - ODMAH SE POČNE GUŠITI ?

Datum objave: 27.12.2016 17:53:58
Slika
PITANJE:

Dobar dan! Imam jedno pitanje u vezi moga Yuga 45 Znači auto upali, ali se odma počne gušiti i crkne i ne reagira na gas Stavio sam novu razvodnu kapu i rotor. Pogledao sam sviječice bile su mokre Dali bi mi mogli reci od kud da krenem karburator ili nešto drugo? Hvala Sretan božić i nova godina

ODGOVOR:

Ako imate volje i vremena krenite redoslijedom koji ću an sada navesti  : provjerite fazu motora i po potrebi je namjestite u točan položaj, provjeerite i po potrebi podesite ventila ( usisni 0,30 mm , ispušni 0,40 mm ) , nakon toga izmjerite kompresiju motora ( mora biti veća od 9,5 bara ), podesite kut predpaljenja na 5° ( prije MT ) , razmak elektroda na svjećicama podesite na 0,6 mm, skinite poklopac karburatora i provjerite podešenost plovka ( to određuje količinu goriva u lončiću karburatora ), plovak trreb apodesiti da bude udaljen od poklopca 7 mm , sklopite karburator, provjerite ispravnost pumpe za gorivo ( mora bacati mlaz goriva 20 cm kada se uključi starter ) , provjerite filte goriva, po potrebi očistite rezervoar, upalite motor, zagrijte motor, podesitee lergas na oko 800 o/min, podesite omjer zraka i goriva tajo da motor lijepo radi a da CO ne bude veeći od 2,5 %. Napravite probnu vožnju, po potrebi ponovo podesite kut predpaljenja , po potrebi napravite završno podešavanje karburatora. Osim ovoga bitno je utvrdiiti da li na svjećicama ima ili nema iskre . Ako iskre nema , bavite se sustavaom paljenja a to su ; svjećice,kablovi, razvodna kapa, rotor, razvodnik paljenja, bobina, električna instalaccija.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - IZJUTRA TEŽE PALI ?

Datum objave: 26.12.2016 22:20:23
Slika
PITANJE:

Dobar dan. Trebam savjet uvezi BMW-a 3 320d e46, 99.god.Prije 4 dana mi nije hto upaliti.Kako je zahladilo izjutra mi malo teze upali,malo zavergla pa upali.Vozim kratke relacije pa ga nastojim provozat dovoljno dugo da se temperatura podigne na normalu.Ali dan prije nego se ugasio nisam u sutra dan nije htio upaliti.Pokusali smo na kablove ali samo vergla i sto dulje vergla kao da gubi struju.Stavili smo drugi akumulator iz drugog auta i dalje nije hto upalii ali vergla istom jacinom.Dosao je mehanicar spojio na kablove malo duze punio i uspio ga je upaliti (nesto je kljucem ispod poklopca motora odvrcao i zavrcao) al kad bi mu se dodalo gasa pocne klopotat ispod haube kao taktor.Gas do kraja pritisnut al nista kao da ga ne prima i opet tako klapa kao da ce se ugasiti.U leru radi normalo mirno. Imamo auto 3 godine prije nego smo ga kupili radena mu je bosch pumpa. Jednom je udaren. Prosle godine u isto vrijeme mi se dogodilo isto al tada mi je mehanicar samo napunio akumulator i sve je bilo ok. E sada mi mehanicar govori da je bosch pumpa u pitanju. Prvo je mislio da je do akumulatora ili do grijaca,ali kad je cuo to klopotanje sumnjao je da je nesto uvezi goriva,a sad da je bosch pumpa.Ispricavam se ako sam preopsirna.Nadam se da mi mozete pomoci sa savjetom sto dalje uciniti.Hvala.

ODGOVOR:

Na Vaše pitanje ću odgovoriti na dva načina . Prvi način je kako najbrže i najefikasnije defektirati neispravnosti zbog kojih motor ne pali . Drugi dio odgovora će biti opis što bi mogle biti neispravnosti. Evo prvog odgovora . Najbrži i najbolji način da se točno defektira kvar je neposredan uvid na vozilu i stručno ispitivanje. To znači da vozilo dostavite u najbolji servis u Vašoj bližoj ili daljoj okolici . Tamo se može točno defektirati kvar , predložiti rješenje, navesti cijena popravkai uz Vašu suglasnost otkloniti kvar. Renomirani servisi daju garanciju na ugrađene dijelove i obavljene radove. Ovakav način je najbolji a može se reči i najjeftiniji. Drugi odgovor će biti takav da ću navesti MOGUĆE neispravnosti ; mehaničko stanje motora ( lupanje koje čujete, razvodni mehanizam, propuštanje na ventilima, podizači ventila, niski tlakovi kompresije, začepljenje nausisnom kolektoru ) , filteri, pojava zraka u gorivu, dize, visokotlačna pumpa, veliki pad napona prilikom startanja motora, elektropokretač, električna instalacija, sustav za blokadu paljenja, ECU centrala, ostali netipični uzroci . U drugom dijelu odgovora naveo sam moguće uzroke na osnovu Vapšega odgovora i bez mogućnosti pregleda vozila.

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 i. - NE PALI KADA JE HLADAN ?

Datum objave: 24.12.2016 12:45:15
Slika
PITANJE:

poštovani imam bmw 318i 2003god 105kw 2000 ccm imam problem kad je hladno neče da pali kad je toplo nema nikakvih problema pali vozi sve normalno jedno vrijeme dokje bilo hladno mogao sam ga upaliti ali sam morao verglati 5,6 puta da bi upalio ali danas nije htio nikako dali zanate u cemu je problem ljubazno zahvaljujem l.p.

ODGOVOR:

Neposrednim uvidom na vozilu može se točno znati koji je razlog i zbog čega motor ne pali ili teško pali. Navesti ću što sve treba ispittai i što može biti neispravno : akumulator, elektropokretač, veliki pad napona prilikom startanja motora, senzor radilice, filteri, niski tlak goriva, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, nečist rezervoar, senzor položaja zaklopke snage, injektori, regulator tlaka goriva, relej dobavne pumpe, loša iskra na svjećicama, bobina, ulazni napon u bobinu, električna inetalacija motora, ECU centrala . Ako možete najprije ispitajte prve tri stavke a zatim provjerite kakva je iskra na svjećicama. Ovaj problem je najlakše riješiti u servisu koji ima potrebni dijagnostičku opremu i tehničku bazu podataka za Vaše vozilo.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 2,0 TDI CR - PROBLEM SA ŠALTANJEM BRZINA ?

Datum objave: 24.12.2016 11:16:17
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić molim mišljenje. Automobil:Škoda octavia 2.0 TDI 103kw, 2009.g 225000 km. Problem: 1. Prilikom zaustavljanja u 1., 2. ili rikvercu ponekad se pojača zvuk motora i ručica mjenjača ostane u brzini i neda se izbaciti ili 2. u vožnji zapne u prvoj kad želim u drugu brzinu. u prvom slučaju stisnuta papučica kvačila i kočnice, mjenjač neće iz brzine i autio se ne gasi. pri otpuštanju kočnice automobil polako kreće sa stisnutim kvačilom. Događa se samo ponekad. Budući nije ništa rađeno na kvačilu majstor preporuči i promijeni set kvačila (zamašnjak, potisni ležaj, lamelu, korpu) i slučaj se opet ponavlja. Majstor promijeni gornji cilindar kvačila (prema kabini-papućici)i stanje opet isto. Dijelovi su SACHS. mjenjač nikada nije zakrčao niti sada, a dok radi je mekan, precizan i nikakvih znakova problema. Molim Vas mišljenje. LP! Ilija

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu u vezi problema sa šaltanjem brzina postojala su dva problema . jedan problem ste riješili a to je set spojke, zamašnjak i cilindar spojke. Marka Sachs je poznata marka i ugrađuje se kao prva ugradnja u poznate evropske marke vozila. Drugi uzrok može biti mehanizam za šaltanje brzina . Jedan dio tog amehanizma se nalazi izvan mjenjača a drugi dio je u mjenjaču. Najprije bi trebalo obaviti pregled i doradu na mehanizmu za šaltanje brzina izvan mjenjača. To je česti uzrok i to se može lako i jednostavno popraviti. Popravak se sastoji od razrađivanja poluga za šaltanje, podmazivanja i od preciznog podešavanja . U većini slučajeva nakon toga problem je riješen. U rijetkim slučajevima uzrok je u samom mjenjaču. Za rješavanje toga problema potrebno je rastaviti mjenjač i obaviti popravak u samom mjenjaču.

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 D - KAKO S BMW-om ?

Datum objave: 23.12.2016 16:24:14
Slika
PITANJE:

Pozdrav gosp.Meic. Evo prije 2 tjedna sam kupio bmw e90 sa 143 ks, 2009 god sa 175000 km, sad ni ja nzn jel se vodi kao 320d ili 318d, u prometnu su ga zaveli kao 318d jer kolko sam ja skuzio postoji i 318 i 320 kao priguseni a oba dva imaju po 143 ks.. Zanima me sljedece, napravio sam odma mali servis ulje filter ulja goriva i zraka, majstor kaze jos da je slab remen alternatora da i to mijenjam pa budem i to jos, pregledao mi je podvozje kaze da je je vise manje dosta dobro, ono sta mene jos muci je kad ga palim zacuje se ko lagani skripac, pali na zub i to cujem tek ima zadnjih 10-tak paljenja, nzn jel moze bit od tog remena alternatora, auto radi super odlicno vuce i ide, zvuk najnormalniji moguci... Na usponima sam par puta osjetio kad krecem da lagano zadrhti motor, do nosaca nije, vjerovatno lamela i zamajac kod cega bi se cule lagane vibracije ?? I kad je to za mjenjanje, da li to moze jos durati auto se salta normalno nema proklizavanja kos naglog dodavanja gasa.... I za kraj sta je s lancem na tom automobilu, 2009 godina manual mjenjac, auto iz munchena osobno sam isao po njega, od prvom vl. S servisnom od ovl.bmw servisera, valjda je onda i tih 175000 km stvarnih, uglavnom nista se necuje da li bi taj lanac nekako trebalo provjeravat, dal je to za zamjenu, autu je radjen servis na svakih cca 25000 km...mozda malo previse, ulje livano 5w30, ja sam nastavio sa motulovim 5w30, dal je to isto ok i kolko ima utjecaj ta ajmo rec kasnija izmjena na mogucu potrosnju lanca. Evo nadam se na nije pre dugo pitanje, probao sam sto bolje objasniti da dobijete bolji uvid. Unaprijed hvala i lijep pozdrav ! Pratimo vas i dalje:)

ODGOVOR:

Vaše vozilo je BMW 318 D jer ima 143 KS. Vozilo BMW 320 D je potpuno isto samo što ima jači motor od 177 KS. Oznake ovih motora su potpuno iste ( N47 D20A ) a to znači da su i zapremine motora iste. Razlika u ova dva motora je u sustvau ubrizgavanja goriva, turbini i sustavu za upravljanje motorom,a to daje veću snagu motoru. Ako čujete spomenuti zvuk prilikom paljenja , to bi mogao biti elektropokretač. To se može riješiti tako da se napravi kvalitetan servis elektropokretača ( vjerovatno je Vaš automehaničar toliko stručan da može prepoznati da li je to elektropokretač ili nešto drugo ) . Problem trzanja koji ste primjetili na uzbrdici mogu biti ; set spojke, zglobovi kardanskog vratila, srednji ležaj kardana, selen blokovi mjenjača. Zbog toga možete još jedno vrijeme voziti dok ta pojava ne bude jače izražena. Razvodni mehanizam ( lanac, lančanici nemaju interval zamjene nego se mijenjaju kada za to postoji razlog a to je najčešće istrošenje ) . Kontrolu istrošenosti treba kontrolirati na redovnim servisima . Kontrolira se na način da se gleda slobodni hod remenice radilice. Dozvoljeno odstupanje je do 3° kuta radilice . Interval izmjene ulja koji ste spomenuli je preveliki . Redovni servisi se rade svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje. Odgovarajuće ulje za motor je 5W30 ili 5W40 oznake BMW LL 04 . Vodite brigu i o drugim tekućinama u vozilu jer to utjeće na trajnost pojedinih sklopova i vozila u cjelini

na vrh Povratak na vrh

FIAT DUCCATO 2,8 JTD - NE MOŽE DA PALI KADA JE HLADAN ?

Datum objave: 22.12.2016 12:34:55
Slika
PITANJE:

Postovanje imam problem sa fiat ducato2.8 jtd 2001/2002 god ne moze da pali kada je hladno zamijenjen mu je grijac onaj veliki na usisnoj grani baca gorivo na grijac znaci so vergla nema dima na auspuhu tek nakon duzeg verglanja pojavi se dim ali ne upali opet al kada upali na guranje ili ako upali slucajno ako se dugo vergla onda bez problema pali dalje dok je motor vruc bio bi vam zahvalan na odg. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje može se dati nakon stručnog pregleda Vašega vozila. Sada Vam mogu navesti sve što može biti uzrok i sve što se mora ispitati kako bi se pronašao kvar a to je slijedeće ; akumulator, elektropokretač, veliki pad napona prilikom startanja motora, faza motora, niski tlakovi kompresije, pojava zraka u gorivu, relej grijača, upravljački modul grijača ( treba imati struju na svim grijaćima ), filteri, senzor temperature motora, dobavna pumpa, relej dobavne pumpe, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, EGR ventil, dize, visokotlačna pumpa, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora. Neka od ispitivanja ćete možda moći obaviti i sami , međutim za ostala ispitivanja je potrebna odgovarajuća dijagnostička oprema .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. 16V - STRUGANJE KOD OKRETANJA VOLANA ?

Datum objave: 19.12.2016 17:57:39
Slika
PITANJE:

Poštovani imam fiat punta 2002g 1,2 16v imam problem kad motam u desnu stranu i kad cimnam volanom čuje mi se kako nekakvo struganje a promjeni osam krajnike kugle zglobove letvu volana balan štangu amortizere i dalje nema nikakvih pomaka uvjek isto u cemu jos moze biti problem unaprijed hvala

ODGOVOR:

Struganje koje čujete je puno lakše otkriti neposredno na vozilu ( jer se može pratiti taj zvuk ) nego na daljinu i bez pregleda vozila. Struganje mogu stvarati i pojedini dijelovi koja ste ugradili i dijelovi koji su ostali još na vozilu. To mogu biti ; zubna letve, manđete volana, aksijalni ležajevi amortizera, selen blokovi koje niste mijenjali i sl. Stavite vozilo na servisni kanal , Vi tada pomičite volan a Vaš kolega ili mehaničar treba slušati gdje nastaje spomenuti zvuk. Tako ćete najlakše otkriti uzrok struganja.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 TURBO - PALI SE LAMPICA OD ULJA ?

Datum objave: 18.12.2016 15:15:25
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine Meic iznimno vas cijenim i vase iskustvo i struku te vas molim za vase misljenje.. Posjedujem audi A4 1.8T quattro 2003 godiste i prije nekoliko dana mi je u sred voznje dok sam ga vozio pocela se paliti lampica za ulje (kantica) i odjednom je poceo jako zujati motor neugodan zvuk e sad zanima me sta bi moglo biti vjerojatno vi mozete mi dati neku pretpostavku unaprijed vam zahvaljujem i pozdrav do sljedeceg upita ili kontakta zivili

ODGOVOR:

Kada se upali spomenuta lampica onda nema pritiska ulja u motoru . Uzroci mogu biti brojni i to ; nema ulja u motoru, filter ulja, pumpa za ulje, istrošeni ležajevi radilice, ostala istrošenja u motoru ili na turbini. Nemojte dalje paliti motor zbog mogućeg velikog oštećenja.

na vrh Povratak na vrh