Danas je: 02.08.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SAVJETI - SAVJETI

Datum objave: 30.07.2015 14:34:18
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Vaša stručna pomoć svima nama je od velike koristi kao i vaše znanje.To što vi radite i pomažete svima sa svojim znanjem i savjetima to je nešto neopisivo.Redovno pratim sajt..i zaista sam prezadovoljan onim sto procitam. VELIKI POZDRAV...

ODGOVOR:

Poštovani, zahvaljujem se na lijepim riječima .

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - SAVJETI - PREGLED VOZILA PRIJE KUPNJE

Datum objave: 29.07.2015 11:10:50
Slika
PITANJE:

Molim savjet kupujem auto do 3500eura dvoumim se izmedju volva s60 d5 2002g sa prijedjenih 247000km. i hyundai elantre 2.0crdi 2006g. sa prijedjenih 170000km. Oba dva auta su servisirana i odrzavana barem tako pise u oglasu. Volvo mi je super auto i na njega vise pikiram ali me brine da ne bude nekih vecih kvarova posto nisam siguran dali su to orginal km.i koje kvarove mogu ocekivat?. Hyundai citam po forumima svi hvale ali isto me i zanima dali bi me ocekivali neki veci kvarovi jer neznam ni za njega dali su to orginal km. Molim vas savjet

ODGOVOR:

Nema nikave mogućnosti da Vam netko prognozira za bilo koje vozilo da li će biti kvarova ili neće . Da li će kvarovi biti jeftini ili skupi . Da bi donekle izbjegli rizik obavite stručno ispitivanje vozila u servisu . Na mojoj stranici možete vidjeti da mi često radimo takve preglede vozila prije kupnje . Detalje i obim takvog pregleda možete pogledati na ovoj stranici NE KUPUJTE MAČKA U VREČI.

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA YARIS 1,0 i. - BEZUSPIJEŠNI POKUŠAJI SERVISA ?

Datum objave: 26.07.2015 12:45:52
Slika
PITANJE:

Prije svega dobro večer. Evo po cijele dane mučim brigu za auto zajedno sa suprugom i ne znamo što da radimo niti kome da se obratimo za pomoć. Sasvim slučajno sam naletio na vašu stranicu gdje se mogu postaviti pitanja, pa se nadam da bi mi vi mogli pomoći te dati smjernice oko kvara mog auta. Samo da kažem da sam prvo otišao u ovlašteni servis toyota u Osijeku, te kod pet-šest drugih majstora, ali bez učinka. Naime imam toyotu yaris 1.0 iz 2005 godine. Kupljena nova u istome gore navedenome servisu. Prešla 81000 km, benzinac. Nikad ništa nije rađeno na motoru ili nekoj drugoj komponenti, uspi gorivo, pazi na ulje i auto ide. Imam problem od prije četiri mjeseca da mi se pali žuta lampica(lampica za servis) zajedno sa crvenom lampicom od temperature motora, i pri paljenju tih lampica u vožnji auto trza i gubi snagu na moment.To se događa bez obzira dali je motor zagrijan ili nije, te vozi li se 90km na h ili 30km na h. Auto se ponekad zna na semaforu i ugasiti, jednostavno upale se te dvije lampice istovremeno i auto se ugasi ili trzne i izgubi gas. Napominjem da one ne svijetle non stop, već samo kada se to događa. U ovlaštenom servisu su mi rekli da dijagnoza ne pokazuje nikakav kvar, te da je to problem samoga računala motora i njegovog softvera koji ima grešku a oni je ne mogu (ili ne žele popraviti). Lijek za problem je kako kažu uzeti od njih novi zamjenski kompjuter koji košta 10 800 kn i to je to. Pitao sam i molio dali je moguće zaobići taj kompjuter, ili napraviti reset, ili je možda nešto drugo u pitanju. Ali ništa. Novi kompjutor i to je to. Mislio sam da je možda do goriva, pa sam promijenio više benzinskih pumpi za gorivo, ali izgleda da nije to to. Možda talog u rezervoaru, možda neka žica se otkaćila, možda injektor goriva, možda neki senzor ili slično, Razne teorije sam čuo ali nitko da kaže to i to je uzrok kvara. Bio sam i kod drugih majstora koji ili ne znaju što je autu ili znaju ali neće da se malo pozabave sa tim. Većina ih spoji auto na dijagnozu, i nakon toga kažu nema nikakve greške- ništa im ne očitava kompjutor i to je to. Eto gospodine Meić ukratko od mene toliko. Nadam se da će te pročitati moj upit te da će te mi pomoći u vezi mog auta. Lijep pozdrav iz Čepina. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Postoje kvarovi i ovakve vrste koji su zahtijevni za otkrivanje i time se mnogi servisi ne žele baviti jer izgube dosta vremena na dijagnostiku koje ne mogu naplatiti . Možda bi bilo dobro da pitate gospodu u servisu koji misle da je uzrok kompjutor motora , da li nakon zamijene kompjutora garantiraju da će time problem biti riješen . Ako garantiraju da će to uspijeti ( znači da su sigurni da je uzrok sam kompjutor ) , tada prihvatite njihovu ponudu . U suprotnom trebate tražiti servis koji može dati takvu garanciju . Takvih servisa ima . Istina je samo jedna ako je uzrok kompjutor treba to riješiti ako je uzrok nešto drugo to treba točno defektirati i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,0 i. - CRNE SVJEĆICE ?

Datum objave: 21.07.2015 14:32:43
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam pitanje vezano za polo 1.0 iz 1998 godine-benzinac Naime, u zadnjih 3 mjeseca sam već 3 puta mjenjao svjećice i svaki put su izgledale užasno ( s crnim tvrdim slojem gareži )... Auto se prije toga često gasilo i loše radilo u nižim brzinama, a pri većim je bilo sve super. Da li navedeni problem uništavanja svijećica može bit zbog bobine ? Hvala Vam na odgovoru.

ODGOVOR:

Crne svejećice postaju zbog lošeg sagorijevanja ( velika količina goriva ili neki drugi problem ) . Moguće neispravnosti su : loša iskra na svjećicama ( može biti i bobina ) , senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, potenciometar leptirastog ventila, lambda sonda, injektori, regulator tlaka goriva, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora. Nemojte mijenjati ni jedan dio dok ne napravite dijagnostiku i dok točno ne defektirate kvar .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - DA LI JE POPRAVAK SKUP ?

Datum objave: 18.07.2015 22:04:53
Slika
PITANJE:

Imam auto Mercedes C klase 220 CDI sport coupe 2001 godište. Prilikom vožnje auto mi je stao i nije se više dao upaliti iako je stranje goriva na pokazivaču bilo nešto iznad 1/3. Kozultirao sam nekoliko "stručnjaka",ali svaki mi je dao svoju verziju problema,odn.rješenja-od potrebe izmjene plovaka do bogtepitaj kakovih ideja. Obzirom da je automobil upalio nakon dotakanja goriva i danas se vozim uglavnom dotačući gorivo do punog rezervoara ali bojim ići na dalji put zbog bojazni da mi automobil ne stane i na višem nivou stnja goriva.Naravno,nisam poslušao sve te ideje,a pogotovo mijenjanje oba plovka koji se enormno skupi,a majstri ne zanju da za taj tip auta plovak na sbe nema pumpu itd. U Mercedesov servis se nisam usudio ići jer bi me i tamo dobro odetali. Molim Vas da mi odgovorite što učiniti i učemu bi mogao biti problem. Sa štovanjem: Stjepan Knezić

ODGOVOR:

Kada postoji kvar na vozilu i ako Vam taj kvar predstavlja problem, onda ga Vi morate riješiti bez obzira na cijenu . Naravno ako to ne želite možete se voziti tako i dalje ili trebate razmišljati o prodaji vozila . U ovom slučaju trebate odabrrati servis od povjerenja i tražiti da Vam točno defektiraju kvar . Raspitivanjem okolo nećete ništa napraviti . Ako se utvrdi da je uzrok pokazivač goriva u rezervoaru, pumpa za pretakanje goriva, električna instalacija, kompjutor motora, to treba riješiti . Vi sami znate da postoje kvarovi koji su financijski jeftini i koji su skupi . Prvi korak treba biti točna defektaža kvara a nakon toga imate mogućnost da to popravite ako Vam financijski odgovara ili da ne popravite . Popravak osim Vas neće napraviti nitko drugi .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 320 CLK 3,2 i. - EMULZIJA NA ČEPU ?

Datum objave: 17.07.2015 22:21:33
Slika
PITANJE:

Postovani, auto je mercedes clk 320(w208), benzinac.. na cepu od motora se stvara vec poznata emulzija (majoneza). To vec traje duze vrijeme, konstantnim pojavljivanjem (skoro godinu dana, od zadnje promjene ulja otprilike), metodom obrisem, pojavi se, I tako konstantno.. dodatni faktor je taj sto auto takoder trosi poprilicno vode (neke mjesecne voznje od max 500 km, potrosi litru vode otprilike)..u naredno vrijeme, bio sam kod ovlastenog servisa u vezi gubljenja vode, te nisu ustanovili gdje gubi vodu..gubljenje se nastavilo znaci.. a sto se tice ulja u motoru ne pojavljuje se niti visak ni manjak ulja, s tim da nikakvih naznaka nema da misa ulje I vodu u samom motoru.. ukratko, razina I stanje ulja u motoru su ok, emulzija se stvara samo na cepu motora, te nikakvih naznaka nema u samom motoru da mijesa vodu I ulje..(sto bi nadam se primjetio,jer rekoh da to sve traje skoro godinu dana). Cinjenica jest ta, da auto se malo koristi I to sve na kratke I male relacije, pa odgovara stvaranju kondezata.. Bilo kakav savjet oko mogucih razloga navedenog problema, solucija za rjesenje i shvacanje istog problema su dobrodosli..unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Kada ne bi bilo pojave nestanka rashladne tekućine, onda bi sa sigurnošću mogli zaključiti da je uzrok samo kondenzat koji se stvara na kratkim relacijama vožnje i kada se motor ne zagrije . U ovom slučaju to se ne može reči jer je potrošnja rashladne tekućine značajno povećana . Moj prijedlog je da još jednom u drugom servisu obavite detaljno ispitivanje i eventualno otkrivanje mjesta propuštanja na motoru ili rashladnom sustavu motora. Ako se utvrdi da rashladni sustav nigdje ne propušta onda je logičan zaključak da uzrok može biti brtva glave ili sama glava motora .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 i. 16V - MEHANIČAR NEZNA ŠTA JE ?

Datum objave: 17.07.2015 17:00:02
Slika
PITANJE:

Postovani,imam Focusa 2003 1.6 74 kw,auto nepali ventilator kad se motor zagrije,vozio sam ga mehanicaru on kaze da je termoprekidac u pitanju ali ga nakon dva sata trazenja nije uspio naci,zatim me uputio elektricaru koji je takoder rekao isto ali ni on nemoze naci termoprekidac,na instrument tabli svjetli zuta lampica od motora,kompjuter javlja katalizator i gresku nivoa goriva,kako popraviti te kvarove i jeli ih moguce popraviti,jeli greska u samom kompjuteru? Takoder auto ponekad cuka bez obzira na zagrijanost motora iako su promjenjene svjecice i kablovi,auto ima 270000 km,koliko taj auto moze preci,na njemu je jos sve tvornicki osim zupcastog koji je mjenjan na 190000 prvi puta,oprostite na puno pitanja ali nitko nezna tocne odgovore,lijep pozdrav

ODGOVOR:

Vaše vozilo nema termoprekidač . Sustav ventilatora radi pomoću senzora za temperaturu motora i pomoću ECU centrale ( ECU centrala aktivira relej a relej uključuje motor ventilatora ). Servisi u kojima ste bili nisu dovoljno stručni da defektiraju kvar/kvarove. Sve ostale greške koje ste naveli mogu se otkriti na način da se napravi kompletna dijagnostika motora . Ako dođete ( najavljeno ) do nas mi možemo sve to odraditi .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - NEUGODAM MIRIS PO ULJU ?

Datum objave: 15.07.2015 18:32:47
Slika
PITANJE:

Poštovani,..imam mercedesa c klasu 220 CDI avangard 2002 godinu..i zanima me zasto mi auto poslije neke male vožnje unutra smrdi po ulju..i na motoru pokraj čepa za nadolijevanje ulja..ima ulja a nisam prosuo..nit ne pušta na čep..i bio sam kod servisera..rekao mi je da je karika zapečena..dajte mi vi recite sta bi bilo...hvala!!!

ODGOVOR:

Svaki bolji automehaničar može otkloniti curenje ulja koje se događa na motoru . Treba samo demontirati zaštitni poklopac i vidjeti na kojemu mjestu curi ulje . Nakon toga curenje se može vrlo jednostavno otkloniti i nakon toga neće više biti neugodnog mirisa u kabini .

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,6 i. 16V - NISKI TLAK ULJA ?

Datum objave: 10.07.2015 21:25:48
Slika
PITANJE:

Poštovani, radi se o Fiat Stilu 1.6 16v. Nekada pri paljenju zna se "javiti" poruka "Low oil pressure"? Također prilikom voznje čini mi se da se cuje lupkanje lagano.. je li moguce da se radi o ležaju radilice s obzirom da motor ima "samo" 130 000km? Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Moguće je da su uzrok ležajevi radilice ali ne nužno . Ostali mogući faktori su : indikator ulja, filter za ulje, pumpa za ulje, ostala istrošenja u motoru . Najprije izmjerite tlak ulja . Na taj način ćete znati da li je kvar veliki ili je to neki manji uzrok kao što je indikator ulja, električna instalacija , ostali netipični uzroci .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 HDI - NE RADI CENTRALNO ?

Datum objave: 09.07.2015 11:10:21
Slika
PITANJE:

Poštovani! Vozim Peugeot 206, 2005.god 1.4 hdi U zadnje vrijeme se događa da neki dijelovi povremeno ne rade, poput centralnog zaključavanja, el. podizača stakla i zadnjih brisača. Konkretno, kod centralnog zaključavanja, čuje se klik i zasvijetli, ali se auto ne zaključa. U čemu bi mogao biti problem? Unaprijed hvala na odgovoru! LP

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : električna instalacija u vratima, BSI elektronika, bravice vrata, veliki pad napona u pojedinim električnim vodovima . Neposrednim uvidom na vozilu može se defektirati kvar i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - NE RADI KLIMA UREĐAJ ?

Datum objave: 08.07.2015 21:34:26
Slika
PITANJE:

Postovani, prvo, svaka Vam cast na utrosenom vremenu i trudu na sva nasa pitanja. Imam Opel Vectru b 2.0dti, ubijaju me nadri strucnjaci tipa Hrastinski, ... Nakon punjenja klime kod doticnog nakon 5 tjedana iscuri je sav plin :-), navodno je otisao presostat ili crijevo. Nisu sigurni pa bi sve to zamjenili, naravno i novo punjenje i ruke i .... i to sve skupa cca 2500 kn. Zanima me kako bi mogao biti siguran o cemu se radi? Nadalje, dali bih mogao to obaviti kod Vas i otprilike kolika bi bila cijena? Puno Vam hvala na vasem odgovoru, trudu i strpljenju sa svima nama. Vedran Pocrnic

ODGOVOR:

Sustav klime odnosno veliko propuštanje se može defektirat odmah ( ne može se obaviti vakumiranje sustava ) . Mala propuštanja se defektiraju na način da se sustav klime napuni i da se tom prilikom u sustav stavi specijalna boja ( kontrast ) . Nakon toga se nakon 7 dana dolazi na kontrolu u servis . Tada se gleda na kojemu mjestu se vidi spomenuta boja ( kontrast ) . Tamo gdje se vidi boja to je mjesto propuštanja . U vezi ovoga javite se mojemu djelatniku ( gosp. Davor tel. 091/2525-353 ili 3362-765 .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 2,0 HDI - STRAŠNO DIMI KADA UBRZAVAM ?

Datum objave: 08.07.2015 21:31:56
Slika
PITANJE:

Dobar dan!! Imam peugeot 206 2.0 HDI 2001. godište i strašno dimi kad ubrzavam i ako malo duže ga držim na gasu temperatura skače. Auto ne troši ulje da bi mogle biti uljne karike i normalno ubrzava i ima snage samo dimi. Ako znate šta bi moglo biti bio bih zahvalan.

ODGOVOR:

Ako je dim koji vidite plavo sive boje onda isti nastaje zbog ulaska ulja u cilindre . Moguće neispravnosti su : vodilice ventila, klipni prstenovi, turbina . Ako je dim izrazito crne boje radi se o prevelikoj količini goriva koja ulazi u motor . Najčešće neispravnosti su : dize, niski tlak turbine, regulator tlaka goriva, EGR ventil, ECU centrala . U svakom slučaju najprije napravite dijagnostiku i točno defektirajte kvar .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F - TRESE PRILIKOM KRETANJA ?

Datum objave: 06.07.2015 21:37:12
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, Molim Vas ako mi možete odgovoriti. Imam Opel Astra start classic F 2001 god. kod vožnje 70-80 km/h prednji kraj se trese. Prilikom kretanja poneki puta se trese i ručica mjenjača. Zamijenjeni su nosači i ležajevi prednjih amortizera, te prednji ležajevi u koji ulazi poluosovina. Amortizeri su ispravni. Možete li mi odgovoriti što bi mogao biti uzrok? Auto je pred neke dvije godine udaren u prednji lijevi kraj. Unaprijed se zahvaljujem. S poštovanjem, Toma 

ODGOVOR:

Bez pregleda vozila mogu opčenito odgovoriti što sve mogu biti uzroci a to su : homokinetički zglobovi, poluosovine, diferencijal, spojka ( kuplung ) , komanda spojke, transmisija . Nemojte mijenjati pojedine dijelove dok točno ne defektirate kvar .

na vrh Povratak na vrh

CHEVROLET AVEO 1,4 i. - KONTAKT BRAVA

Datum objave: 02.07.2015 22:39:36
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Aveo Chevrolet star 7 godina. brava za paljenje motora se pokvarila tako da se motor može upaliti jedino na vibracije tj. lupanje čekićem. Zanima me koliko košta popravak brave i nova brava te izrada dva ključa? Hvala Tatjana

ODGOVOR:

Brava za paljenje se sastoji od električnog dijela i od mehaničkog dijela. Električni dio je često uzrok i nije jako skup . Navedeni dijelovi se ne popravljaju nego se zamijene novima. Točne cijene možete saznati u ovlaštenom skladištu dijelova kada navedete broj šasije vozila. Mi to možemo točno defektirati i navesti cijene kada pregledamo Vaše vozilo .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 T - POVIŠENA TEMPERATURA MOTORA ?

Datum objave: 02.07.2015 22:37:09
Slika
PITANJE:

Poštovani kupio sam audi a4 1.8t s plinom, auto kroz 10 km pokaže temperaturu 100 pa spusti na 90 stupnjeva. Razina vode se drasticno smanji i kada otvorim ćep od spremnika vode izade pritisak i voda iz boce uđe u crijeva. tada potrosi oko 4l vode a i vidljivi su mali tragovi vode na t koljenima od crijeva.

ODGOVOR:

Najprije otklonite curenje rashladne tekućine sa pojedinih priključaka, sa cijevi te sa drugih dijelova sustava hlađenja. Ako i nakon toga ne bude rezultata , možete sumnjati na hladnjak i na brtvu glave motora.

na vrh Povratak na vrh

SEAT LEON 1,6 i. - LOŠA DIJAGNOSTIKA ?

Datum objave: 29.06.2015 21:54:28
Slika
PITANJE:

Poštovani, kupila sam Seat Leona 1,6 prije godinu dana. Tri dana nakon preuzimanja pojavila mi se greška-lampica motora. Kao greška pisalo mi je Lambda sonda. Zamjenjena je, ali je stavljena od konkurencije. Nakon tjedan dana opet mi se javlja ista greška. Ovoga puta piše katalizator. Takodjer zamjenjen, stavljen od konkurencije. Nakon dva tjedna, OPET greška, ovoga puta opet katalizator! Šta mi je raditi?? Auto kuća od koje sam uzela auto me otkantala, tako da sam ostala sama. Auto normalno radi! Hvala unaprijed...

ODGOVOR:

Na žalost niste se namjerili na majstora svojega zanata nego na nekoga sa skromnijim znanjem . Kada se na kompjutoru očita greška lambda sonde ili katalizatora onda se to ne mijenja nego se radi pojedinačno ispitivanje pojedinih komponenata sustava elektronskog ubrizgavanja . Na taj način se točno defektira stvarni kvar . Na taj način je to trebalo raditi i na Vašem vozilu . potražite kvalitetan servis ili se javite nama da to riješimo .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A5 3,0 TDI - PALI SE LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 25.06.2015 22:32:07
Slika
PITANJE:

Pozdrav i postovanje, imam audi a5,2009,3.0 tdi i zna mi upaliti check emgine lampicu, auto se vozi normalno,ide normalno i znaci sve super osim sto se ta lampica nekad upali i gori oar sati ili dan dva pa se gasi, na servisu kazu da su zaklopke na usisnoj grani i da ih treba mijenjati i da treba i usisnu granu mijenjati al ja nerazumijem zasto ako auto ide normalno kao i uvjek i nema nikakvih znakova kvara osim kad se upali ta lampica pa prije nego platim taj popravak skupo volio bih vuti i vase misljenje, hvala puno Pozdrav

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : zaklopke usisnih kolektora, pojedini senzori motora, regulator tlaka goriva, dize, visokotlačna pumpa, upravljačka elektronika motora, EGR ventil. Napravite dijagnostiku motora i točno defektirajte kvar .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,4 i. 16V - LOŠE RADI

Datum objave: 25.06.2015 20:56:12
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Renaul Clio 1.4 16V proizveden 2001 godine. Trenutni ima 178500 km, nakon mijenjanja zupčastog remena pojavio se problem, auto trese na mjestu i povremeno u voznji dize okretaje motora do maksimuma. Promijenili smo indikator temperature, svijecice i klapnu gasa, nakon toga nema vise problema da auto sam podize okretaje, ali je ostao problem da auto na mjestu jos uvijek jako trese i radi na preniskom broju okretaja, u voznji je sve uredu. Molim vas za svijet. Hvala. LP, Romina

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : faza motora, pojedini senzori motora, aktuator minimuma, električna instalacija , mehaničko stanje motora, nečisti injektori, ECU centrala, ostali netipični uzroci . Obavite najprije pojedinačno ispitivanje pojedinih dijelova i sklopova . Provjerite i mehaničko stanje motora ( kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA - SLABIJE VUČE I GASI SE

Datum objave: 19.06.2015 08:24:31
Slika
PITANJE:

Poštovani, radi se o Xsari 1.4 , benzinski motor, 2001/2002. Naime, prilikom vožnje pali se lampica crpke za ubrizgavanje i u tom trenutku auto počinje slabije "vući" tj. kao da ne rade svi cilindri. Prilikom paljenja nema problema već tijekom vožnje. Dogodi se da napravim 50 km i bez ijednog paljenja lampice a nekad i nakon par kilometara bude učestalo. Prilikom prebacivnja u nižu brzinu kod zaustavljanja zna se dogoditi da se auto ugasi kad stisnem kuplung. Dva neovisna dijagnosticiranja ukazuju da su možda injektori u pitanju. Volio bih da po sustavu eliminacije otklonimo kvar da se zna za ubuduće.Ako imate kakav prijedlog unaprijed se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Potrebno je napraviti pojedinačno ispitivanje pojedinih dijelova i sklopova. Ispituje se najprije mehanički sustav motora,pa sustav dobave goriva,sustav paljenja,sustav za upravljanje motorom. Nema smisla nabrajati sve moguće kvarove kojih može biti i preko 20. Nakon kompletne dijagnostike zna se točan uzrok problema. Po potrebi se javite u naš servis.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,9 D - NE PALI HLADAN ?

Datum objave: 18.06.2015 20:33:45
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Clio II 1.9d 2001 godina, 150000 km. Od prije par dana (zamijenjen akumulator) ne pali ujutro na hladno. nakon što se auto ugrije na suncu sat vremena i manje upali normalno, radi normalno i pali cijeli dan do sutra ujutro, pa opet ništa dok se ne ugrije na suncu, i tako već tjedan dana. Na dijagnostici ne pokazuje grešku, sve OK.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : zrak u sustavu goriva, elektromagnetski ventil visokotlačne pumpe, senzor radilice, upravljačka elektronika visokotlačne pumpe, mehaničko stanje motora, ostali netipični uzroci.

na vrh Povratak na vrh