Danas je: 28.05.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MAZDA 323 F 1,8 i. 16V - PADA LER GAS ?

Datum objave: 26.05.2016 14:33:55
Slika
PITANJE:

Dobar dan poštovani. Posjedujem mazdu 323f 1.8 16v 95g Dešava mi se to da kad se vozilo zagrije tijekom vožnje kada usporim i stanem pada mi ler gas na oko 250 rpm te kada dodam gas ne želi ga odmah prihvatit i ponaša se kao da će se ugasiti. Nekada se čak i ugasi. To se zna manifestirati i kada stanem da auto radi kao da trokira i variraju mu okretaji te nakon par minuta dođe na normalne okretaje. Probao sam mijenjati MAF senzor, senzor temperature, motorić čoka, TPS na klapni gasa, čak sam probao i drugu klapnu gasa staviti i stvar se nije promijenila. Znate li VI možda u čemu bi mogao biti problem?

ODGOVOR:

Točan uzrok se može znati nakon neposrednog uvida i ispitivanja na Vašem vozilu. Bez toga se može samo nagađati što bi moglo biti. Znači pojeddinačnim ispitivanjem pojedinih dijelova i sklopova otkriva se neispravnost. Ispitajte slijedeće ( ako znate i ako imat s čime ) : mehaničko stanje motora, faza motora, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru, tlak goriva, količinu goriva na injektorima, injektore, regulator tlaka goriva, sve senzore motora, upravljanje motorićem minimuma ( upravlja ECU centrala ), električnu instaalaciju motora, bobinu, ulazni napon u bobinu, kvalitetu iskre na svjećicama, ECU centralu.

na vrh Povratak na vrh

YUGO 45 - PROBLEM S DOVODOM GORIVA ?

Datum objave: 25.05.2016 17:47:30
Slika
PITANJE:

Postovanje,imam problem sa dovodom goriva na yugu 45 zamenio sam creva i filter i osovinicu ac pumpe, pumpa je solidna,nisam posle svega toga imao goriva u filteru juce mi gubi gas i ugasio se, upalim ga dam gas on trokira i ugasi se uzmem novu pumpu opet ne vuce gorivo u filter.

ODGOVOR:

Moguće je da pumpa za gorivo nema dovoljan hod ( pomak ) . Hod pumpe obavlja eksecntar u motoru na bregastoj osovini. Treba skinuti pumpu za gorivo ( bakelitni izolator i osovinica ostaju na bloku motora ) . Tada treba okretati rukom radilicu motora i istovremeno gledati da li se pomiće osovinica koja pokreće pumpu za gorivo. Pomak osovinice treba biti 3-4 mm. Ako je hod osovinice u navedenim granicama , moguće je da su predebele brtve koje stavljate na bakelitni izolator. Drugi mogući uzrok je kada je istrošena osovinica ili kada je istrošen ekscentar na bregastoj osovini. Ako Vam ovo objašnjenje nije jasno mogu Vam točno objasniti na tel.060/6060-44.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 i. 16V - UPALILA SE LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 19.05.2016 17:08:38
Slika
PITANJE:

Unapred zahvalan na odgovoru ! Astra 14 16v 2003g Auto pali hladan bez greške a kad je zagrijan nemože bez gasa. Lanpica elektronike motora (auto s ključem) nakon paljenja kontakta se više ne gasi . Kad upali auto ona se ugasi , a kad je auto zagrijan i trebaš ga upaliti nemožeš bez punog gasa ako palim bez gasa on alnasuje do beskraja i ne pali i naravno upali se lanpica , dodaš gas i on upali ali lanpica svijetli i ne gasi se. Kad ga ugasiš i ponovo upališ ali s punim gasom auto upali i ne svijetli lanpica više , Čak i s punim gasom alnasovanje traje nešto duže nego kad je sve bilo ispravno. Na dijagnostici je pokazalo grešku na egr ventilu i lambda sondi 1 . Ventil skinuo lagano očistili i probali na prazno klipić odrađuje bez greške , svjećice su bile crne zagarene , zamjenio sam ih novima iako ni s ovima nisam prešao ni 10 000, problem je ostao isti . Molio bih vas savjet ! Lijep pozdrav !

ODGOVOR:

Način na koji želite otkloniti kvar nije dobar jer ćete izgubiti puno vremena i napraviti nepotrene troškove ( kupujući dijelove koji nisu potrebni ) . Kontrolna lampica motora koje se upalila ukazuje opčenito na postojanje grešaka u radu motora i u sustvau za uupravljanje motorom. Dijagnostika koju ste radili je beskorisna jer i dalje neznate što je neisprano i što treba napraviti da bi motor radio na ispravan naačin. Dijagnostiku motora treba raditi osoba koja zna točno defektirati kvar i isti otkloniti. Ovom prilikom Vam mogu navesti što sve može biti uzrok a to su ; mehaničko stanje motora, propuštanje na ventilima, propuštaje na usissom kolektoru, regulator tlaka goriva, injektori, sezor temperature motora, senzor tlakazraka, senzor temperature zraka, senzor radilice, senzor bregaste osovine, EGR ventil ( ako je neispravan čišćenje ne pomaže ), senzor detonacija, senzor položaja zaklopke snage, VAF senzor, loša iskrana svjećicama, bobina, električna instalacija motora, ECU centrala, ostali netipični uzroci. Kao što vidite ima toga puno za ispitivai a za to nije dovoljan samo neki dijagnostički uređaj. U ovom slučaju je puno brže i jeftinije da dijagnostiku i popravak obavi provjereni stručnjak. Tada ćete imati garanciju na ugrađene dijelove i na obavljene raove.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,3 i. - PREGRIJAVANJE MOTORA ?

Datum objave: 18.05.2016 11:38:55
Slika
PITANJE:

Ford Escort 1.3 Endura 1997. Poštovani, imam od nedavno problem sa pregrijavanjem motora. Otišao sam u servis gdje su mi promijenili oba indikatora temperature, provjerili termostat. Ventilator mi ne ukapča ili ukopča tek na crvenom (temperatura vode). Nakon toga sam otišao kod autoelektričara da mi provjeri ECU. Kaže da je OK. On je stavio orginalni Fordov indikator, smatrajući da prijašnji ne šalje dobre podatke ECU-u. Kod vožnje cijevi vode mi se jako napuhnu i auto "počinje kuhat". Zamijenjen i čep ekspanzione posude. Provjerena je naravno i pumpa vode, za koju kažu da je ispravna. U vožnji temperatura skoči na crveno ali isto tako kad stanem ponekad se odjednom spusti naglo na pola. Malo sam lud od svega ali po svemu čini mi se da se, nažalost radi o brtvi glave. Jednom mi je na uzbrdici i stao polako gubeći snagu, kada se uz dodavanje gasa čuo i jaki zvuk (kao da lanac struže uz nešto). Polio sam motor vodom, dolio vode, malo ga ohladio i nastavio. Inače auto vuče normalno (kad ide), ne dimi, nema vidljive emulzije na čepovima. Cijevi: i gornja i donja su tople i jako napuhnute i moram malo odvrnuti čep da ne probiju negdje. Malo sam lud od svega pa ne znam više od kuda krenuti. Unaprijed hvala na odgovoru!

ODGOVOR:

Najvažnija stvar koju treba napraviti jest točno utvrditi kolika je temperatura motora u momentu kada kazaljka temperature ode u crveno područje. Moguće je da je tada temperatura motora ekstremno  povećana ili da je u granicama normale ( oko 90°C ) . Ako je tada temperatura motora stvarno u normali to znači da je prikaz temperaure netočan. Ako se utvrdi da je tada temparatura motora previsoka onda je uzrok brtva glave motoraili sama glava motora. Ako je uzrok ovo zadnje obavlja se demontaža glave motora, detaljno isppitivanje glave motora ( tlačna proba ) , strojna obrada glave motora, zamjena svih brtvila na glavi motora. Ukoliko u vezi ovoga trebate dodatna objašnjenja i prijedloge rješenja javite se na 060/6060-44.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - IMAM DVA PROBLEMA, JEDAN JE OPASAN?

Datum objave: 17.05.2016 20:13:18
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Peugeot 307 2.0 HDI iz 2001.godine. Imam dva problema. Prvi je dosta opasan. Kad je auto hladan i kad ga upalim i krenem, kočnica postane tako tvrda da je gotovo nemoguće zakočiti. To traje nekih 30 sekundi i nakon toga kočnica se opusti i dalje radi sve ispravno. (imam osjećaj da se mora neki zrak ispustiti da bi kočnica bila mekana, a taj zrak se nekad ispusti tek za 30 sekundi nakon pokretanja motora). Zna se dogoditi da mi se žuri, upalim auto i odma krenem, i prođem cca 500 m i dođem do prvog raskrižja, i ne mogu zakočiti jer je kočnica još uvijek tvrda. Drugi problem je lagano "fućkanje" u predjelu auta. Prijatelj automehaničar kaže da dolazi do strujanja zraka zbog brisača i da to stvara zvuk fućkanja. Ovo fućkanje se događa samo kad su temperature manje od 10 °C.

ODGOVOR:

Problem s kočnicom je servo uređaj koćnice koji nije pod djelovanjem podtlaka  kojega stvara vakum pumpa. Moguće neispravnosti su : vakum pumpa servo kočnice, cijevni vod od navedene pumpe do servo uređaja kočnice. Zvuk koji opisujete kao "fučkanje" može nastajati zbog propuštanja na tlačnim cijevima turbine, na tlačnim priključcima, na intercooleru. Stručnim pregledom vozila sve se može točno defektirati i popraviti.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,4 i. - GUBITAK RASHLADNE TEKUĆINE ?

Datum objave: 16.05.2016 14:43:12
Slika
PITANJE:

Audi a4 cabrio 2.4 benzin 170 ks Pozdrav imam jedan problem fali vode u posudi probo sa nalijati i ozraciti temperaturu digne na 90 i pali ventilatore ako je posuda otvorena krene zrak na povrat u bocu i izbaca van..... Ako nalijem vodu i malo se provozam stanem ugasim onda se cuje da brbucka kuha.... Jvala

ODGOVOR:

Temperatura motora od 90°C je normalnai takva treba biti. Dok je motor vruć ( zagrijan ) ne otvara se ekspanziona posude jer je rashladni sustav pod tlakom od 1,3 bara. Ako se tijekom vožnje ne podiže temperatura iznad 90°C , rashladni sustva i motor su u redu. Gubitak rashladne tekućine treba istražiti. kritična mjesta su ; hladnjak, pumpa za vodu, cijevi rashladnog sustava, kućište termostata, radijator grijača, brtve motora i sl.

na vrh Povratak na vrh

FORD V6 2,5 i. DURATEC - U VIŠE SERVISA NISAM RIJEŠIO PROBLEM ?

Datum objave: 14.05.2016 13:48:30
Slika
PITANJE:

poštovani molio bih da pogledate video u kojem čete primjetiti čudan zvuk pri dodavanju gasa. To se pojavljuje samo kada je motor ugrijan i pri kretanju i opterečenju mašine ali je uživo jako neugodan i glasan. jačina zvuka ovisi dali je vani toplo ili hladno https://www.youtube.com/watch?v=Fr1VlHlwVy8 isti problem i ja imam sa svojim automobilom i nikako to ne mogu riješiti. Bio sam kod nekolicine automehaničara koji su radili slijedece. Zamjena oba klizača lanca plus uljni španeri klizača NIJE RIJEŠILO PROBLEM strojna obrada ispušne grane te novi dihtung dva puta NIJE RIJEŠILO PROBLEM druga ispušna grana i novi dihtung NIJE RIJEŠILO PROBLEM Mjerenje kompresije na svih 6 cilindara i svi su pokazali od 10.0 do 10.2 auto ne troši ni vodu ni ulje te je prešao 146000 km radi se o fordovom 2.5 v6 duratec agregatu. Zanimljivo je dok sa četvrte svječice maknem lulicu tog zvuka više nema. Molio bih Vaš savjet što da još probam unaprijed hvala

ODGOVOR:

Čudan zvuk koji opisujete je široki pojam i treba ga čuti na samom vozilu. Samo tako se mogu čuti sve specifičnosti i karakteristike zvuka. Ako se isključi četvrta svjećica i ako toga zvuka nema onda treba sumnjati na klip, klipnjaču, leteće ležajeve, detonantno izgaranje u motoru. Neke druge razloge ne bih navodio za sada kao moguće a to spadaju hidropodizači i bregasta osovina. Najprije treba ispitati ovo što sam naveo.

na vrh Povratak na vrh

VW TOURAN 1,9 TDI PD - FIKSNI ILI DVOMASENI ZAMAŠNJAK ?

Datum objave: 14.05.2016 10:34:25
Slika
PITANJE:

Imam VW Touran 1.9 TDI 74kw 2004.god. U rujnu sam mijenjao set kvačila sa zamajcem iz plutajuceg u fiksni pa mi se nakon mjesec dana ponovo pocela cuti buka i trzaji pri kretanju i kada je automobil u leru i kada mijenjanjam brzine iz 3 u 4 tesko se mjenjaju a kada hocu da prebacim u rikverc moram 2 do 3 puta pritisnuti papučicu kvačila jer nikako rucica mjenjaca nece da se pomjeri. I imam problem sa obrtomjerom, naime kazaljka puno oscilira kada je automobil u leru. Pa bih vas zamolio za savjet sta da radim sa mjenjačem dali da ponovo postavim plutajuci zamajac i set ili vec sta i kako da rijesim problem sa obrtomjerom.

ODGOVOR:

Velika je šteta što niste ugradili odgovarajući dvomaseni zamašnjak ( originalni ) i odgovarajući kuplung set. Fiksni zamašnjak nije dobar iz dva razloga. Prvi razlog je to što fiksni zamašnjak ne može kompenzirati ( amortizirati ) vibracije motora i vibracije mjenjača, drugi razlog je što je fiksni zamašnjak lakši ( ima manju masu ) pa motor na leru može nemirno raditi . Važno je napomenuti da uzrok lošeg rada motora na leru mogu biti i dize zbog razlike u količini goriva na pojedinim dizama. Loše dize su često uzrok oštećenja novog ili ispravnog dvomasenog zamašnjaka. zato ih treba svakako kontrolirati kada se ugradi novi zamašnjak.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H 1,6 i. 16V - MOTOR GUBI SNAGU NA UZBRDICI ?

Datum objave: 13.05.2016 14:16:00
Slika
PITANJE:

Pozdrav svima! Vozim Astru H 1,6 115KS 2013.g. motor A16XER 20ST3125 (ENG-4 CYL 1,6 MFI PT-JV) sa ugrađenim Landi Renzo plinom 2014.g. nakon 16 000 km te sada ima 88 000km. Vozilo redovito servisirano i benzin i plin u Opelu. Problem koji mi se počeo javljati prije koji mjesec je sljedeći: Pri hladnim jutrima kada je niža temperatura nakon paljenja automobila i početka vožnja od stana dok još radi na benzinu dolazim na veliku uzbrdicu i pred kraj uzbrdice(zadnja trećina) automobil gubi snagu, tj u drugoj ne prima gas nego usporava i kada dođem na vrh gdje moram stati pri kočenju i stiskanju kvačila automobil se ugasi. Nakon što ponovo vratim ključ i dam kontakt, pumpa goriva se ne čuje da radi i ne mogu upaliti ako ne dodam gas pri paljenju, nakon što upali normalno krenem dalje i sve je ok. Ovo se ne događa kada ja automobil zagrijan i onda nema veze radi li na benzin ili plin. Ukoliko idem drugim putem a ne na uzbrdicu nema nikakvih problema i automobil se ne gasi. Pri vožnji nisam primijetio nikakve probleme ili gubitak snage. Problem je samo pri nižim temperaturama motora i toj uzbrdici. Prije sam mogao bez problema u drugoj tuda proći kao što mogu i kada je motor zagrijan na radnu temperaturu. Nedavno su pregledani i ispitani injektori benzina i sve je u redu, očišćena je klapna gasa. Pri stiskanju gasa i kočnice ne javlja nikakvu grešku tj ENC su sve nule, prije 8000 km su mijenjane sviječice i isto događa i sa novima. Moja isprika na podužem postu ali sam pokušao što detaljnije opisati problem.

ODGOVOR:

U ovom slučaju bi trebalo raditi tzv. aktivnu dijagnostiku motora. Razlog je što se neispravnost pojavljuje samo u uvjetima koje ste Vi opisali. Aktivna dijagnostika znači da se na vozilo spoji dijagnostički uređaj, manometar za tlak goriva, osciloskop i da se tako obavi vožnja na relaciji koju ste Vi opisali , na kojoj se pojavljuju opisane neispravnosti. Kada motor počne gubiti snagu ili kada se počne gasiti , na dijagnostičkim uređajima se prete sve funkcije motora ( količina goriva na  injektorima, tlak goriva, otvorenost injektora, iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, rad pojedinih senzora, te ostali parametri ) . Na taj način se može doći do spoznaje što je uzrok odnosno što ne radi na ispravan način. Ovom prilikom ne bih navodio brojne MOGUĆE neispravnosti jer od toga ne bi imali koristi. Omogućite servisu da obavi ovakvo ispitivanje ( s Vama ili bez Vas ) .

na vrh Povratak na vrh

VW TOURAN 2,0 TDI PD - LOŠE RADI NA LERU ?

Datum objave: 12.05.2016 16:53:20
Slika
PITANJE:

postovani gosp Meic.imam Tourana 2.0tdi 100kw mot.AZV 2005.problem je u tom da na hladno ponekad motor trokira u leru.u voznji bez ikakvih problema.Provjeravao sam dizne i jedna je pokazivala 2.8mg nju sam zamijenio al je problem ostao dizna je polovna doduse.sad me zanima moze li se ova dizna pouzdano ispitati(bosch)i moze li ovaj problem biti negdje drugdje.hvala

ODGOVOR:

Dize se mogu ispitati na specijalnom ispitnom uređaju u servisu. Zbog nemirnog rada motora mogu nabrojiti više mogućih uzroka i to : pojava zraka u gorivu, filteri, nečist rezervoar, EGR ventil, razlika u količini goriva na dizama, razlika u tlakovima kompresije, istrošenje na bregastoj osovini, senzor temperature motora, senzor položaja radilice, električna instalacija motora, mehnaičko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 147 1,6 i. T.S. - TROŠI VIŠE ULJA ?

Datum objave: 11.05.2016 17:46:06
Slika
PITANJE:

Postovanje,vlasnik sam alfe 147 1.6 ts 77kw.Primjetio sam da u zadnje vrijeme trosi malo vise ulja.Motor ne dimi,ljepo ide i vuce,redovno servisirana i sve sta ide.Auto je 2001godina na satu ima 197tis km.Sto se tice voznje stvarno nemam s njom problema.Na tehnickom bio neki dan prosla bez problema.Jedini problem koji je uocen je potrosnja ulja koja je malo iznad prosjeka za te motore.1l na 1000km ako ne i vise.Isao sam kod puno mehinocara svi bi oni generalku ili novi motir u nju.Zato pitam vas kao strucnu osobu jer vidim da ste dosta svima pomogli,pa se nadam da ce te i meni,sta bio bio.razlog tolike potrosnje ulja.Hvala

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje na dva načina i to kroz vodilice ventila ( istrošenje vodilica ) i ili kroz klipne prstenove ( istrošenost klipnih prstenova, cilindara ili klipova ) . U većini slučajeva uzrok su vodilice ventila a to se može riješiti demontiranjem glave motora, zamjenom vodilica ventila i uređenjem glave motora. Uglavnom prvi korak je stručni pregled motora i točna defektaža. Nakon toga se radi potreban popravak.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 1,9 CDTI - VIBRACIJE MOTORA NAKON ZAMJENE SPOJKE ?

Datum objave: 10.05.2016 11:01:43
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meić, svake pohvale za stranicu i za strpljenje koje je vidljivo u svakom Vašem odgovoru na pitanja. Možda jedna mala sugestija za web a to je da se u pretrazi besplatnih savjeta omogući pretraga po tipu vozila. Moje pitanje: Opel Zafira B, 88 kwh, 2007 godište 1.9 cdti-zamašnjak i set kvačila. Naime, pred neki dan sam zamijenio zamašnjak i set kvačila. Stavljen je original zamašnjak i LUK set kvačila. Servis u kojem sam radio zamjenu je od povjerenja jer godinama kod njih servisiram auto, ali htio bih još jedno mišljenje. Naime nakon zamjene na volanu osjetim laganu vibraciju, kao i na kokpitu, a vibracija se malo i pojačava tijekom pokretanja u prvoj brzini. Također ponekad pri promjeni brzine iz 1 u 2. osjeti se trzaj vozila pogotovo ako se brzo i naglije stisne spojka, čak čujem kako i stražnja klupa poskoči jer ima malo praznog hoda. Je li to normalno, odnosno zašto se taj trzaj vozila osjeti prilikom promjene brzine i zašto se osjete lagane vibracije na volanu u leru i prilikom pokretanja vozila. Dize nisam provjeravao. Ovo mi je jako bitno jer trošak zamjene nije jeftin, kao ni dijelovi pa ne bih volio da moram ponovno to vrlo brzo raditi. U nekom od vaših odgovora sam pročitao da oštećenje zamašnjaka može nastati zbog neispravnih diza, pa ako je do toga i to bih riješio. Znate li možda koliki je trošak toga.

ODGOVOR:

Poštovani, Vi ste sve dobro shvatili . Uzrok vibracija motora koje se prenose i na dijelove karoserije mogu biti dize ( razlika u količini goriva na pojedinim dizama ) ali i dvomaseni zamašnjak. U svojoj praksi sam imao slučaj da sam ugradio novi kuplung set i novi dvomaseni zamašnjak , nakon toga pojavilo se lupanje i vibracija motora. Nakon detaljnije analize zaključio sam da je uzrok dvomaseni ( novo ugrađeni ) zamašnjak. Ponovo smo skinuli mjenjač i ugradili drugi novi zamašnjak. Nakon toga je problem bio riješen. U ovom slučaju bih ipak predložio da se najprije ispita ispravnost diza i da se iste po potrebi servisiraju . Cijena servisa diza može biti oko 1.400,- kn / kom. Nakon toga ćete znati da li su uzrok dize ili zamašnjak. Neispravni zamašnjak možete reklamirati servisu koji je radio na Vašem vozilu. 

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - CRNI DIM ?

Datum objave: 08.05.2016 17:05:06
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine meić imam golfa trojku 1.9tdi 1995godina problem je sljedci auto ide super al kad ga stisnem preko 4000okretaja auto baci dim i pocne se trest kao da neradi na sve cilindre. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Navesti ću moguće neispravnosti : začepljenje na usisnom kolektoru, začepljenje ispušnog sustava, propuštanje na tlačnim cijevima turbine, niski tlak turbine, reulacioni ventil turbine, senzor tlaka zraka, EGR ventil, turbina, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, dize, mehnaičko stanje motora. Najprije treba napraviti dijagnostiku motora i onda se može točno znati koje su neispravnosti i predložiti rješenje. 

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 2,0 HDI - MOTOR NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 06.05.2016 20:22:46
Slika
PITANJE:

Poštovanje, Imam PEUGEOT 407 2,0 HDI 16 SW AUTOMATIC Auto se ugasio u vožnji i više ne pali.Promijenjen je rgv ventil,ispitane dizne,promijenjen senzor kod remenice,stavljen drugi senzor pritiska goriva i još uvijek isto Prije koji dan je majstor opet sve ispitao i rekao da dizne ne dobivaju struju.Na satu svijetli slika motora,da li problem u ključu?! jer mi ne radi ni centralno zaključavanje od tog incidenta Neznam od kojeg kraja više početi Molim Vas neki savjet,hvala

ODGOVOR:

Ako Vaše zanimanje nije iz automobilske djelatnosti teško ćete tako otkriti kvar. Nije dobar način da na osnovu pretpostavki mijenjate pojedine dijelove jer tako možete napraviti puno troškova bez rezultata. Prema Vašem opisu pokušati ću navesti redoslijed ispitivanja . Najprije treba provjeriti mehanički sustva motora, fazau motora, tlakove kompresije, električnu instalaciju od motora do ECU centrale, relej dobavne pumpe, ploču s osiguračima i relejima, transponder u ključu, imobilajzer ( sustav za blokadu paljenja ), tlak goriva, relej ECU centrale, ECU centralu, ostalo po potrebi. 

na vrh Povratak na vrh

SUZUKI GRAND VITARA 2,0 TD - NE VUČE, GUBI SNAGU ?

Datum objave: 26.04.2016 17:38:26
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam Suzuki Grand Vitaru 2.0 TD, 68 KW iz 2000 g. i auto ne vuče, gubi snagu, u "leru" radi normalno ali kad se vozi neide više od 40 km/h, nema snage. Molim Vas savjet što bi bilo najbolje provjeriti pošto su serviseri provjeravali dovod goriva, pumpu i sve radi o.k. Na internetu sam našao da ima neki regulator dovoda goriva na pumpi, a to mi je savjetovao i jedan serviser ali nije mogao pronači kod nas rabljeni da isproba te neznam dali da ga naručujem pošto nije baš jeftin. kakva su Vaša iskustva s tim motorom. Hvala na odgovoru, lijep pozdrav !

ODGOVOR:

Motor je zadovoljavajiće kvalitete i nama nekih skrivenih mana. Glavno pitanje je u kakvom stanju se trenutno nalazi :  mehanički sustav motora , dize i visokotlačna pumpa. Unaprijed ne treba ništa kupovati jer je to redovito nepotreban trošak. Isto tako se ne treba pouzdati što netko misli " da bi moglo biti" . Najbolje ćete proći ako napravite kompletnu dijagnostiku motora i točno defektirate kvar. Ispitati treba slijedeće ; fazu motora, tlakove kompresije, podešenost ventila, začepljenje na usisnom kolektoru, začepljenje na ispušnom sustavu, čistoću rezervoara, pojavu zraka u gorivu, regulator količine goriva, dize, upravljački modul visokotlačne pumpe, visokotlačnu pumpu, senzor radilice, sve senzore motora. Regulator dovoda goriva ne postoji. Sva regulacija se nalazi u visokotlačnoj pumpi. Najjeftinije i najefikasnije je odmah raditi dijagnostiku koju sam i opisao.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 2,0 TDI PD - TROŠI ANTIFRIZ ?

Datum objave: 22.04.2016 11:47:17
Slika
PITANJE:

Postovani! Imam audi a3 2 0 tdi2005god.auto mi trosi antifriz i dimi bijeli dim ali ne jako. Bio sam kod mehanicara te mi je skidao glavu i napravio mi je brusenje glave itd... nakon toga isto mi je se desavalo. Pa mi je onda prebrikao klier ispusni plinova ili sta vec... te mi se opet isto desava sta dalje ako mi mozete pomoci.. Hvala!

ODGOVOR:

Ako ste sigurni da je bijeli dim vodena para koja nastaje ulaskom rashladne tekućine u cilindar, onda je moguće da su uzroci, neravan blok motora, puknuće glave motora . Ovo puknuće se ne može otkriti ili riješiti samo strojnom obradom brušenjem . U ovom slučaju se radi tlačno ispitivanje glave motora. Ako imate potrebe za detaljnijim objašnjenjima zovite me na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - PROBLEM U LERU ?

Datum objave: 20.04.2016 16:01:00
Slika
PITANJE:

postovani gosp.Meić imam ford focus 1.8 tdci 85 kw 2006.gog.imam problem da u leru motor nepravilno radi,,u servisu smo ustanovili da je otisao zamašnjak koji je kasnije i promijenjen sa cijelim setom.Međutim nepravilan rad je i poslije mijenjanja ostao,ali kad stisnem kuplung auto normalno radi,a kad pustim kuplung trese,da navedem jos da se nepravilan rad događa samo kada je auto dobro zagrijano,i jos u vožnji na odredjenim brzinama i obrtajima cuka.Promijenjen je zamasnjak sa setom i senzor protoka zraka,isao u 2 bosch servisa ispitivao injektore i kompresiju i to je u redu,a cišćen je EGR ventil i grana.Jos da navedem da u startu auto izgubi snagu kao da ga nesto ugusi i zatim normalno krene.Molim vas vas odgovor.Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Uzrok nemirnog rada motora može biti dvomaseni zamašnjak isko ste ga mijenjali . Uz to su najčešći uzrok dize i razlika u količini goriva na pojedinim dizama ( iako ste ih kontrolirali ) . Moguće neispravnosti zbog kojih motor izgubi snagu su: senzor pedale gasa, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, mjerač mase zraka, regulacioni ventil turbine, začepljenje na usisnom kolektoru, senzor bregaste , senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, EGR ventil, djelomično začepljenje auspuha, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H 1,6 i. 16V - MOTOR NE VUČE ?

Datum objave: 19.04.2016 14:21:49
Slika
PITANJE:

Postovani, vlasnica sam vozila Opel Astra H 2005.god 1,6 16 V.50000km. Posjedujem vozilo 2 mjeseca jucer tijekom voznje mi se upalila lampica auto sa prekrizenim kljucem.nakon toga osjetila sam da auto ne vuce kako treba,jako je slab i povremeno dok stojim kao da mi dodaje gas.bila bih vam zahvalna na vasoj pomoci sto bi to moglo biti.Hvala.Lp, Ana

ODGOVOR:

Naravno da ću navesti što sve može biti uzrok lošeg rada motora i paljenja spomenute lampice. Međutim u ovom slučaju se najprije radi dijagnostika, točno defektira kvar i obavlja potreban popravak ili zamjena neispravnog dijela. Najgore bi bilo da na osnovu pretpostavki počnete mijenjati pojedine dijelove. Moguće neispravnosti su ; svjećice, kablovi, bobina, senzor bregaste osovine, mjerač mase zraka, lambda sonda, injektori, regulator tlaka goriva, propuštanje na usisnom kolektoru, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, zaklopka snage, mehanički sustav motora, električna instalacija, nečist rezervoar, mehanički sustva motora i ostali netipični uzroci.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,9 JTD - TEŠKO ŠALTA PRVU BRZINU ?

Datum objave: 18.04.2016 11:03:39
Slika
PITANJE:

FIAT PUNTO 1.9 JTD, 2001.god. Poštovani, molio bih vas za pomoć. Javlja mi se problem u vezi šaltanja brzina pri dužoj vožnji, naročito kada je toplo vrijeme i gužva; postaje mi otežano ubacivati mjenjač u prvu brzinu do toga da i ne uspijem ubaciti, tada imam osjećaj da je kvačilo pri dnu, da samo zadnjih 1 cm daje otpor. Tada zaustavim i ugasim auto. Nakon što prođje par sati, sve se vrati u normalu. Bio sam kod lokalnog majstora, objasnio o čemu se radi, rekao je i citiram "mjenjač ne trese u mirovanju, iz treće kreće bez problema (nije lamela), ne čuju se zvukovi pri pritiskanju i puštanju kvačila, možda je jedan od cilindara. Vozi dok nešto ne krepa pa ćemo tad riješavati". Nisam pobornik takve filozofije pa rekoh da se obratim vama. Ako mi možete definirati problem i predložiti što mi je činiti Srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu postoje samo dva moguća uzroka zbog kojih se mjenjač teško šalta u prvu brzinu. To su radni cilindar spojke ( kvačila ) ili glavni cilindar spojke. Neposrednim uvidom na vozilu treba utvrditi stanje navedenih cilindara. Nakon toga se mijenja dotrajali cilindar. Nekada je korisno zamijeniti oba cilindra jer se tako dugoročno riješava problem.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,0 TDI PD - JAKO POČINJE TRZATI ?

Datum objave: 15.04.2016 10:54:20
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam vw passat variant 2.0 tdi 2008 god. 103kw 4motion Naime kada se vozim na 1500-2500 obrtaja auto mi jako počinje trzati na većim obrtajima od 2500 ne,u čemu bi bio problem, i dali ima to kakve veze sa turbinom?

ODGOVOR:

Mogućih uzroka može biti više i to ; dobavna pumpa, filteri, nečist rezervoar, pojava zraka u gorivu, pojedini senzori motora, EGR ventil, dize, senzor radilice, električna instalacija motora, sustav za regulaciju turbine, mehanički sustav motora. Neposrednim uvidom na vozilu i detaljnim ispitivanjem može se točno defektirati kvar i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh