Danas je: 24.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MERCEDES C 200 CDI - IMAM MERCEDES S TRI PROBLEMA ?

Datum objave: 22.04.2014 18:47:15
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću,unaprijed zahvaljujem na lijepim odgovorima i vašoj pomoći,imam Mercedes serija W203 C200 CDI 2006 god. sa tri problema.Prvi problem je da neki dan u vožnji na vetilacijski otvor suvozača počeo izaziti dim,odamh sam stao,digao haubu i ugledao sam dim ispod zračnog filtera(jako je dimilo) u predjelu auspuha.Neznam u čemu je poblem i da li je to opasno,više se nije ponavljalo da dimi ali se ponekad osjeti neugodan miris. Drugi problem je kad je auto hladan dam kontakt uključi se grijač,neki 5,6 sekundi grije i isključi se pa upalim auto,poslije 5,6 sekundi grijač se ponovno uključi i tako stoji 1-2 min i isključi se.Kad je motor vruć to se ne dešava. Treći problem je da nepostiže radnu temperaturu,a kad postigne radnu temperaturu npr. u gradskoj vožnji,poslije kad izađem na otvoreno njegova temperatura se smanji otprilike na 60 stupnjeva. S poštovanjem hvala i drago mi je da postojite gospodine Meiću.Danijel.

ODGOVOR:

Dim se ne smije pojavljivati ni kod motora ni u kabini . Uzrok može biti neispravnost cijevi za odušak od  ulja ili propuštanje goriva na cijevima za povrat goriva . Ako s epali kontrolna lampica grijača na način koji ste opisali moguće neispravnosti su ; neispravan jedan ili više grijača, neispravni pojedini senzori motora, ostale moguće neispravnosti na sustavu za upravljanje motorom . Uzrok što motor ne postigne radnu temperaturu je neispravan termostat .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 240 2,6 i. - NE MOŽE UPALITI MOTOR ?

Datum objave: 22.04.2014 18:14:42
Slika
PITANJE:

DOBRO JUTRO IMA JEDAN PROBLEM O MERCEDES C240-2.6L-V6 -2002- KUPIOPRE 6 NEDELJE U PONEDELJAK DOSHA MOJ SIN IZ POSLLA DOBRO JE BILLO KAD U JUTRO HTEO DAS PALLI REKAO SAMO QUE JEDAN KLAK MALLI INIJE MOGAO DA PALLI SOMO SE QUJE VENILATOR U TABLLO STRUJA RADI SFE SFETLLE SE PALI KAO PRE PROBALLI SMO DA PALIMO UMRE KAO KAD PARKASH AUTO SAMO VENTILATOR SE QUJE STARTER ANLLASER NE KRENE PAS KAO MERTAV PROBBALLI NAJEDNOM GARAZHU KAZHE STRUJA DOLLAZI NA ANLASER KAZHE DAJE DOBRO ANLLASER IMALLI SMO U GARAZI MERCEDESA KAZE ONI DAJE KOMJUTER POKFARIO TREBA DA SE MENJA ALLI KOSHT SKUPO 4000$ NE ZNAMO MOZHEMO MI DA KUPIMO JEDAN STARI KOMJUTER ISTO GODISHNJE ISTI MODEL MOZE DA RADI MERCEDES MIJE REKAO DA NE MOZE DA RADI SA STARIM KOMJUTEROM MOZDA I NIJE KOMPJUTER IMA MOZDA NESHTO DRUGO KVAR MOZETE VI DA MI POMOGNETE DA NCHEMO KVAR IMA CHANCE DASE POPRAVI SHTO TREBAM DA RADIM .HFALA I PRIJATAN DAN.

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba provjeriti ispravnost akumulatora ( baterija ) i elektropokretača ( starter ) . Akumulator mora imati napon veći od 12,4 V i kapacitet veći od 60 % . Ako to nije tako potrebno je ugraditi novi akumulator. Prilikom startanja ( paljenja ) motora , pad napona na stezaljkama akumulatora ne smije biti veći od 3 V ( Volta ) . Ako je pad napona veći od navedenog , treba raditi servis elektropokretača . Ispitajte i napravite sve što sam Vam predložio . Po potrebi se opet javite .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - DIZE

Datum objave: 22.04.2014 17:59:29
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam Megana II 2006.godište Dizel 1.5 dci, na dijagnostici su mi utvrdili kako neki od predgrijača nije u funkciji. Da li je bolje zamjeniti sva četri predgrijača ili je dovoljno zamjeniti samo onaj koji je neispravan.Te zatim prije koji dan je auto upalio sa velikim trzanjem, majstora kojeg sam pitao sumnja na najgore-dizne. Da li ovakvo prvi put paljenje motora sa trzanjem je siguran znak neispravnosti dizni,ili može biti i neki drugi problem? Dodajem da na leru radi ujednačeno i nema povećanu emisiju izduvnih gasova. Te kome je najbolje odnijeti za provjeru ispravnosti dizni. Hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Dovoljno je zamijeniti samo neispravan grijač . Uzrok otežanog paljenja ne moraju nužno biti dize i zato treba obaviti testiranje pojedinih dijelova na samom vozilu i tada se može točno znati da li su uzrok dize ili nešto drugo . Ispravnost diza se može obaviti u svakom boljem servisu , međutim detaljno ispitivanje mogu raditi samo specijalizirani servisi za dizel uređaje . Tada se dize izvade iz motora i ispituju na posebnom ispitnom uređaju .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. 16V - OSJEĆAJ NA VOLANU ?

Datum objave: 22.04.2014 14:41:52
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Pitanje se odnosi na Opel Astru G,1.6 16v (z16xe) iz 2004. godine, a glasi: kako ću se uvjeriti zbog čega se osjećaj na volanu promjenio? Upravljač je svih deset godina radio savršeno,bez lupkanja,škripanja,bez "lufta".Ima jednostavno nekako mekši osjet pri normalnoj gradskoj vožnji kao da ne vraća "feedback" kao dosad. na većim brzinama radi normalno,progresivni servo ga ukruti i onda je osjećaj pravi. Probao sam je malo nagaziti prošli vikend na magistrali pa sam se uvjerio da je upravljanje dobro pogotovo što je sada 40mm niža od standardne otkad sam joj ugradio gevinde. Po gradskim prometnicama koje su KATASTROFALNO IZBUŠENE,IZORANE i IZLIZANE najviše me ljuti što potpuno gubi osjećaj na volanu prilikom prelaska preko tih tragedija,a pogotovo kod većine skretanja za 90 stupnjeva(raskrižja). Također,kada prelazi preko neravnina ravnomjernim gasom zna zaštucati motor a sada se to događa i kod pravocrtnog kretanja po dobroj podlozi ali samo ako nogom držim ravnomjerno gas. Ubrzavanja i usporavanja obavlja izvrsno i glatko. Da se vratim pitanju: što trebam pokontrolirati? Ne sjećam se kad je mjenjano servo ulje -možda to? Možda uopće nije volan nego ležajevi ovjesa? Evo nekidan sam joj kupio Remus Sport zadnji lonac i prilikom montaže majstor je rekao da od ispod sve izgleda uredno na prvi pogled...ja nemam baš uvjeta za zavlačit se ispod auta svako malo,i stvarno neznam što učiniti a da izgubim što manje vremena i novaca,a kod nas uvijek postoji realna opasnost da se naiđe na svakojake prevare i "dijagnoze"... Svaki savjet i pomoć jako bih cijenio! Hvala unaprijed i lp, Ivan

ODGOVOR:

Spuštanjem vozila za 4 cm utjecali ste bitno na geometriju ovjesa i na komfor u vožnji . Na taj način ste opteretili pojedine dijelove ovjesa i karoserije . Događati će se česta oštećenja selen blokova i ostalih dijelova ovjesa . Uz to ste izgubili komfor u vožnji . Za početak obavite kompjutorsku kontrolu i podešavanje geometrije ovjesa .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - TROŠI 11 - 12 LITARA ?

Datum objave: 18.04.2014 08:32:03
Slika
PITANJE:

Poštovanje imam fiat punto 55,sa 200 kn po gradu prodje 140 km prosjek iznosi 11-12 litara u čemu je problem ? Sumnjam na lambda sondu ?

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba napraviti dijagnostiku motora i tada se može točno znati koji su uzroci prevelika potrošnje goriva. Najčešći uzroci i neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snge, lambda sonda, mjerač mase zraka, senzor temperature usisanog zraka, loša iskra na svjećicama, kablovi, svjećice , bobina, niski tlakovi kompresije, nepodešeni ventili, faza motora .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. 16V - OTEŽANO ŠALTANJE BRZINA ?

Datum objave: 13.04.2014 18:01:38
Slika
PITANJE:

Poštovani, Posjedujem Renault Twingo Dynamique 1.2 16V star 10 mjeseci,prešao 9500 km. Imam problem s mjenjačem,pa tako kad ručicom mjenjača šaltam(stavljam) u 1. brzinu počesto se osjeti drobljenje umjerno,kao da nešto otežava kretnju ,pravilan i precizan hod mjenjača,može se reći zapinje u određenoj mjeri.Međutim zapazio sam kod stajanja u mjestu nakon što prvi put zapne,nakon toga kad se drži noga pritisnuta na kvačilu određeno vrijeme i kad se naizmjenice ubacuje u 1.brzinu mnogo puta tada mjenja poprilično precizno bez smetnji. Slično otežano mjenjanje zna bit i kod prebacivanja iz 3.u 2. brzinu,čak jedanput kad sam blaže promjenio bez malo jačeg hvatanja ručice zakrčalo je, bit će zato što sinkron spojnica nije uhvatila zupčanik .Dok kod mjenjanja iz 3 u 4 i 4 u 5 i obratno kao da ručica mjenjača nešto blago okrzne i ne može imati čist pravilan hod.Zna bit problema I s rikvercom jer se zna dogodit kao da struže metal o metal i to poprilično. Tako moram se poprilčično trudit kod mijenjanja brzina,tražit idealnu putanju ručice ,uvijek sitskat kumplung do kraja ,dozirat gas,međugas da bi to barem na nešto sličilo i pritom mi oduzima užitak u vožnji i budem prilično nervozan.Testirao sam prijateljevog Twinga II iz 2008 i on moj,razlika je osjetna ,kod njega mjenjač lago klizi i ulazi uz pravilan I precizan hod u brzine. I oboje smo se složili da kod mene nešto ne štima.s mjenačem.A prijašnjih godina sam vozio i Clio II Storije pošto sam par godina radio u Rent-a car industriji, mjenjač izvrstan za pohvalu,a moj je twingo na platformi clia II,pa ne shvaćam gdje leži problem?! Sad već više godina prevozim i radim transfere gostiju raznim vrstama automobila,kombija i na nešto slično nisam naišao,tim više me muči. Bio sam kod ovlaštenog servisera,oni su kontrolirali ulje u mjenjaču,podmazivali su i podešavali polugu mjenjača i provjerili podvozje,tako piše u izvještaju što su mi ga dali.Međutim problem nije riješen, meni je mjenjač i dalje nekako suh i krut. Da li biste iz opisanog mogli znati o čemu se radi i dati 'dijagnozu i terapiju' i dati mi savjet da se bolje informiram i postavim kad ubrzo budem ponovo išao na servis. Unaprijed zahvaljujem, Lp,Mario

ODGOVOR:

U ovom slučaju nema nekih nejasnoća . Moguće neispravnosti su ; spojka , mehanizam za šaltanje brzina , mjenjač . Neposrednim uvidom na vozilu stručnjak odmah može prepoznati kavr i predložiti rješenje . Najprije treba provjeriti mehanizam za šaltanje brzina jer je njegova defektaža i popravak najbrži . Nakon toga provjerava se utjecaj spojke i na kraju ostaje samo mjenjač kao mogući uzrok .

na vrh Povratak na vrh

LADA 1500 S - IMAM DVA PROBLEMA ?

Datum objave: 13.04.2014 14:46:48
Slika
PITANJE:

Poštovan g. Meić, duže vremena nisam vozio svoj auto, a spremam se na dug put, pa bi se prije ikakvog pokušaja popravka htio konzultirati s Vama. Radi se o ladi 1500, 75ks, klasika, zadnji pogon. Imam dva problema koja su naizgled slična ali mislim da nemaju veze jedan s drugim, jer su se i pojavili u različito vrijeme. 1.) Pri kretanju na uzbrdici osjete se dosta jake vibracije negdje ispod auta, teško mi je odrediti točno od kud. To se NE dešava kad su u autu samo dvojica, nego kad su još 2 putnika na zadnjem sicu (nije 100% pravilo, ali u 95% slučajeva sam primjetio da je tako - dakle kod kretanja na uzbrdici sa nekim teretom (1-2-3 osoba na zadnjem sicu - što više to je problem izraženiji) u 95% će se javiti ta vibracija, čak i ako nagib nije velik (praktički i na ravnoj podlozi, ako su trojica iza). Ako iza nema tereta, vibracija u 95% ili više posto slučajeva nema. Napominjem da mjenjač funkcionira zaista besprijekorno, četverobrzinac je točan, lagan i precizan i nakon svih tih godina, ulja ima i u mjenjaču i diferencijalu. Vibracije dakle dolaze negdje od ispod auta, dali iz stražnjeg djela, kardana, ovjesa...? tako mi se čini, iz tog predjela, i to bi opisao kao "klasičnu ravnomjernu vibraciju" koja traje od kretanja na uzbrdici pa dok se ne prijeđe brzina od recimo 15-20 km/h (kako kad) i tad potpuno nestane. Drugih "problema" u vožnji ne primjećujem. 2.) Naizgled povezan problem, ali čini mi se da nije, jer mi se pojavio nakon zamjene kvačila (korpa i lamela), dok je prvi problem prisutan puno duže. Kvačilo je nakon zamjene puno laganije nego prije, super odvaja i nemam nikakvih primjedbi, tako već vozim ~10 000km... Ali točno nakon te zamjene se dogodi (najčešće kad izlazim iz garaže u rikverc, po ravnome) da auto počne jako cukati (a inače motor kao motor ne cuka nikad, niti u leru niti kad spustim na 30km/h u četvrtoj...) To cukanje tad mogu riješiti na dva načina: Ili da stisnem kvačilo dublje, pa kad počne odvajati prestane cukati (dakle kad malo "palim" kvačilo ne cuka!) ili da krenem s više gasa, malo oštrije startam, kada toga problema nema. Problem se pojavljuje neovisno dali krećem naprijed ili u rikverc, ALI SAMO KAD SE VOZI "NA KVAČILU", dakle recimo kod uparkiravanja, isparkiravanja, kretanja "bez gasa" po ravnom, izlaska iz garaže... samo tad. Ovo cukanje po meni nema veze s problemom broj 1, auto baš jako zacuka i čuje se neki metalni zvuk uzrokovan tim cukanjem, dali opet iz predjela mjenjača, diferencijala, auspuha, neznam, nalik kao kad je auspuh raskliman pa ga to cukanje zaljulja pa lupa po nečemu... u normalnoj vožnji i normalnom startanju (semafor...)se to NIKAD ne pojavljuje. Evo, probao sam što detaljnije to opisati, već dosta dugo sam tako vozio i nisam pridavao preveliku pozornost, no sad kad se spremam na duži put van hrvatske bih se svakako želio osigurati od nekih neplaniranih problema, pa bi mi puno značilo neko Vaše mišljenje ili usmjerenje. Hvala i lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu mogući uzroci su ; kardansko vratilo , gumeni zglob na mjenjaču, križevi kardana , spojka . Problem u vezi drugog pitanja može biti loš rad motora a moguće neispravnosti su ; probijanje kablova za svjećice, svjećice, razvodna kapa, loše podešeno predpaljenje, nečist karburator, mehaničko stanje motora ( podešenost ventila, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) . Stručnim pregledom Vašega vozila može se vrlo brzo utvrditi koje su neispravnosti i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - CRNO DIMI I NEMA SNAGE ?

Datum objave: 11.04.2014 18:25:05
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Evo mog problema imam passat variant 1.9 TD 1995.god. On ide nekad stvarno dobro,al mu dode kad npr. parkiram ugasim i nakon sat vremena dodem upalim ga on uopce nece da prima gas,primi ga al to je tako slabo kao da ga nema.I nakon 20-tak KM bude opet onaj stari,a nekad to i potraje Dan-dva. I kad stisnem gas do poda crni dim izlazi previse. Mozete mi pomoci oko pronalaska kvara,Hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; filteri, nečist rezervoar, EGR ventil , mjerač mase zraka, regulator količine goriva, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora. Napravite kompletnu dijagnostiku motora a najprije ispitajte mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT KANGOO 1,5 DCI - SVAKI TREĆI DAN NEĆE DA UPALI ?

Datum objave: 04.04.2014 08:11:22
Slika
PITANJE:

Poštovani gospospodine Meić. Imam renault kangoo 1,5 dci 2006 god. Auto radi savršeno bez ikakvih problema no međutim svaki drugi treči dan neče da pali, on vergla ali neće da satavi, onda ga malo ostavim opet probam i onda nakon nekoliko puta upali i onda opet radi. U renaultovom servisu su mi prvo promijenili senzor radilice, pa neki sklopnik napajanja pa probali ovo pa probali ono i problem nisu riješili i iskreno mislim da neznaju više štabi. Pa eto ako imate kakva saznanja šta bi to moglo biti molim vas za pomoč. unaprijed hvala.

ODGOVOR:

U ovom slučaju dijagnostiku treba raditi u momentu kada motor ne može upaliti . Tada se može otkriti kvar . Bez pregleda vozila mogu samo nabrojiti MOGUĆE neispravnosti a to su : veliki pad napona prilikom startanja na pojedinim konektorima, senzorima , aktuatorima, zrak u sustavu goriva, mehaničko stanje motora, solenoidni ventil shut-off, ventil za zatvaranje goriva cut.off, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, dobavna pumpa, EGR ventil, električna instalacija motora, relej ECU centrale motora.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 107 1,0 i. - VODILICE VENTILA ?

Datum objave: 01.04.2014 08:34:00
Slika
PITANJE:

Postovani! Do sad sam par puta trazio pomoc od vas,i uvek ste mi odgovarali. imam peugeot 107,motor 10,godiste 2014,presao 135000,primetio sam da mi potrosi 1 litar ulja na oko 1ooo km,pogpotovo kad podjem za bosnu i do dole mi potrosi 0ko0 1 litar mozda malo vise,,je li to normalno... i drugo pitanje,drug mi kaze da oni nemaju zupcasti remen ili kais nego lanac i da ne treba da se menja,je li to istina.pozdrav radan

ODGOVOR:

Dozvoljena potrošnja ulja je do 0,2 l/1000 km . Ova potrošnja koju ste naveli je prevelika . Potrošnaj ulja se može riješiti ako se demontira glava motora i ako se zamijene vodilice ventila. Uz to treba obaviti i kompletnu obradu glave motora ( sicevi ventila, ventili , brušenje glave motora ) . Ovaj motor ima razvodni lanac i lančanike . Isti se mijenja po potrebi kada nastane istrošenje .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI TUCON 2,0 CRDI - MOTOR SE UGASIO U VOŽNJI ?

Datum objave: 31.03.2014 14:46:32
Slika
PITANJE:

Pozdrav, vlasnik sam Hyundai Tucon 2,0 CRDi, 2004.g., dizel. Vozilo mi se ugasilo na brzoj cesti u vožnji pri brzini 130-140 km/h. Dok sam shvatio da nešto nije u redu, sigurno sam prešao 100-tinjak metara u brzini ( u petoj brzini). Nisu se čuli nikakvi popratni zvuci, udaranje, buka i sl. Nakon zaustavljanja sam pokušao startati motor, a kada sam okrenuo ključ čuo se samo zvuk "klik" (kao automat anlasera, mislim ??) Prva pomisao je da je možda pukao ili preskočio zupčasti remen, ali nije, nakon provjere utvrđeno je da je remen na mjestu, motor u fazi. Kada se mjenjač stavi u petu brzinu i pogura u nazad nema otpora, vozilo se miče u nazad, dok prilikom pokušaja guranja vozila u naprijed, nailazi se na tvrd otpor, ne može se pomaknuti niti malo. Ručno okretanje motora, moguće je kratko, nakon čega nešto zapne, nailazi se na otpor. To su trenutni simptomi. Koji bi bili mogući uzroci fizičkog blokiranja motora (da je nešto dospijelo u motor od turba, pucanje ventila, klipnjače, netko mi je rekao, možda je pukao klin koji drži bregastu osovinu i sl., ljudi pričaju????). Zahvaljujem. Pozdrav.

ODGOVOR:

Sve što ste naveli kao razlog je logično . Došlo je do blokade motora a mogući uzroci su ; ventili , dio krilca turbine koji je ušao u cilindar, bregasta  osovina, podizači, klipnjače, lažejevi radilice, ostale netipične greške . U ovom slučaju treba napraviti mehaničku defektažu . Najprij eće se provjeriti razvodni mehanizam i bregasta osovina, nakon toga treba skinuti karter i provjeriti klipnjače i radilica, na kraju ( po potrebi ) treba demontirati i glavu motora .

na vrh Povratak na vrh

BMW 530 D - CRNI DIM I POVEĆANA POTROŠNJA ?

Datum objave: 31.03.2014 09:51:03
Slika
PITANJE:

Poštovanje Gospon Meić, zanima me imam BMW e60 2005,530d godina te sam u zanji par mjeseci primjetio da mi malo više troši oko 1-2litre. Ponekad nemirno radi apogotovo kad je hladan a kad stisnem gas baca crni dim.Hvala.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su : filteri, EGR ventil, mjerač mase zraka, dize, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, ventil za rasterećenje turbine, senzor temperature usisanog zraka, senzor tlaka goriva na Rail-u, regulator tlaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor pedale gasa, djelomično začepljenje katalizatora, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

FIAT TEMPRA 1,6 i. - PLAMEN IZA KARBURATORA ?

Datum objave: 26.03.2014 11:30:21
Slika
PITANJE:

Poštovani Imam Tempru 1.6 benzin 1998god. Javlja se problem paljenja istog.Anlaser se vrti ali najednom sve stane i čuje se udarac, kao eksplozija,vidi se noću mali plamen iz karburatora. Napon padne kao da je kratki spoj.Vratim ključ i pokušam ponovo. Nekoliko puta isto i zatim upali ali često trokira i trza. Jednom sam ispraznio akumulator. Majstor nije otklonio kvar. Vaš savjet Zahvaljujem Zoran

ODGOVOR:

Moj savjet je, najprije defektirati sve neispravnosti a onda iste otkloniti . Defektažu može napraviti svaki bolji automehaničar . Moguće neisprvnosti su : akumulator, elektropokretač, električna instalacija , faza motora, probijanje visokonaponskih kablova, propuštanje na ventilima .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA GSI 1,6 i. 16V - GASI SE U VOŽNJI I KADA STANEM ?

Datum objave: 25.03.2014 12:48:12
Slika
PITANJE:

Ovako, imam opel corsu GSI 1.6 16v i odjednom se pocela gasit "u voznj" kad stanem, tj kad sam pod kvacilom ili u leru. Usto je postala "lijena" slabo vuce, ista znaga dok je malo gasa i pun gas.... rekli su mi ljudi senzor protoka zraka, bi mogli vi potvrdit, jer moram bit siguran, nikog nemam da mi posudi da vidim jel u tome problem, a preskup je da uzimam pa da na kraju ispadne da senzor nije problem, hvala...

ODGOVOR:

Najgora stvar koju možete napraviti je da slušate pojedine "stručnjake" i njihove savjete i da bez stručne provjere kupujete i mijenjate pojedine dijelove. Na taj način ćete potrošiti novce a kvar nećete otkloniti . Najbolji i naefikasniji način da otklonite kvar je da najprije obavite stručni pregled i dijagnostiku motora . Nakon toga možete točno znati što je neispravno i cijenu popravka . Ispitati treba slijedeće : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru ) , tlak goriva, injektore, regulator tlaka goriva, rezervoar ( nečistoća ) , senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor položaja zaklopke snage, lambda sonda, senzor radilice, električna instalacija motora, kablovi, bobina, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. 16V - TEMPERATURA MOTORA ?

Datum objave: 24.03.2014 11:00:14
Slika
PITANJE:

Poštovanje gosp. Meić! Imam Renault Megane 1.6 16v 83kw 2006g sa plinskom instalacijom Landi Renzo. Problem mi je radna temperatura i sporo postizanje iste. Na trećoj crtici bi trebao stajati pokazivač,prije nego sam zamjenio termostat skupa sa kučištem temperatura je bila oko 2.crtice malo iznad nje i šetala je oko 2mm gore dolje..promijenio sam i plinsku diznu koja nije bila dobra i nakon toga svega temperatura se sad popne do 3.crtice gdje bi trebala biti..sad po temp zraka od 20"C autu treba oko 10-15km da dodje na tu 3crticu i onda se ne mice..jako sporo postize radnu temperaturu i prije nego dodje do radne temperature malo padne pa nastavi se penjati prema trecoj crtici.. Ne znam u cemu bi bio problem? Koja bi trebala biti radna temperatura auta kad stoji na mjestu ili kad se vozi? uglavnom autu treba dosta dugo vremena da dodje na radnu temperaturu i cini mi se da je potrosnja povećana..na 70km/h u 5.brzini mi trosi oko 6L..i primjetio sam da kad ga upalim hladnog da se auto zna tresti,kao podrhtavati na leru..a kad se zagrije mislim da je dosta mirniji.. povezao bi to sa temperaturom,jer mozda ga krivo ocitava komp ili nesto slicno..ne znam u cemu bi bio problem i odakle krenuti..

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba obaviti točno mjerenje temperature motora . Kod toga treba zanemariti prikaz temeperature na instrument ploči . Točno mjerenje se može obaviti dijagnostičkim kompjutorom ili laserskim termometrom . Na taj način se može znati da li je prikazana temperatura na instrument ploči realna ili nije . Ako je temperatura realna onda je uzrok termostat , ako je temperatura različita od prikazane na instrument ploči onda je uzrok indikator temperature motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,6 i. 16V - LUPANJE U MOTORU ?

Datum objave: 22.03.2014 13:39:01
Slika
PITANJE:

Poštovani, Evo mog vanzemaljskog problema. Imam Golfa 4 1.6 16v pri malim obrtajima čuje se lupanje u motoru (više kao čekićanje)i to ne konstanto da preciziram kao kad se auto nekom ugasi pa zalupa. na početku sam mislio da je auspuh tj katalizator isti sam promjenio kompletno sa granom srednjim loncem tj. katalizatorom, problem nije rješen. auto normalno vozi u leru ponekad radi nemirno ali samo kad je hladan ostalo sve ok. molim ako može neki savjet da znam od kud krenuti. još bi htio napomenuti da je u međuvremenu pomotao ventile sve je napravljeno brtva, ventili,gumice i sve po redu. Hvala !!!

ODGOVOR:

Uvijek treba krenuti od mehaničkog sustava motora je u većini slučajeva tu nastaje lupanje . Najčešće neispravnosti su ; hidropodizeči, bregasta osovina, klipni mehanizam, radilica i ležajevi radilice . Drugi uzroci lupanja su svi ostali dijelovi na motoru i oko motora. To mogu biti pojedini agregati, zaštitni poklopci, nosači, transmisija . Neposrednim uvidom na vozilu lupanje se može defektirati i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 170 CDI

Datum objave: 18.03.2014 11:03:25
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam problem sa paljenjem motora poslije servisa. Riječ je o motoru mercedes a klasa 170 cdi 66kw 98 god. Motor nema kompresiju, na prvom i četvrtom cilindru vrši ispuh a na auspuh vrši usis. Ne može se upaliti ni sa start sprejem. Svi agregati su provjereni i ispravni te zamijenjeni na tom servisu.Ni majstoru nije jasno što se dogodilo. Inače auto je u voznom stanju dovezen u servis.

ODGOVOR:

Ako motor nema kompresiju , odmah morate otkriti ( defektirati ) uzrok . Najćešći uzroci su : faza motora, oštećeni ventili, propuštanje na ventilima, bregasta osovina, klipni mehanizam . Defektažu kvara može napraviti svaki bolji servis i nakon toga predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 520 i. - ZALJUBLJENIK U AUTE ?

Datum objave: 14.03.2014 12:48:49
Slika
PITANJE:

Poštovani stručnjače! Kao dugogodišnji zaljubljenik u aute pratio sam i ranije Vaš rad i sada bih htio čuti Vaše stručno mišljenje o problemu koji me pomalo zaokuplja. Prije godinu dana sam nakon duge potrage (jer je riječ o starijem i sofisticiranom automobilu)kupio željeni BMW sreije e39 iz siječnja 1998(po VIN ispisu BN55266) i to najmanji benzinski šestocilindraš M52, dakle 520i. Informirao sam se ranije o tom autu i kako sam promjenio mnogo automobila ovaj mi je baš za gušt. Malo se vozim, uglavnom po gradu, uz poneku relaciju i autocestu i moja kilometraža na godišnjoj razini ne doseže dalje od 4000 (četiri tisuće) km. Zbog toga mi ovaj BMW može biti predmet guštanja, tm više jer je kupljen u vrlo dobrom stanju, od vlasnika i sa provjerenih 200 tisuća km. Unatrag deset godina imam i sve ispise sa tehničkih pregleda. Čim sam ga kupio odvezao sam ga kod dobrog BMW majstora koji nema ovlašten servis ali je cjenjen u krugovima vozača BMW-a."Skenirao" mi ga je i na moj zahtjev napravio veliki servis u vidu izmjene dijelova koji bi se do 200 tkm trebali mijenjati. Vodena pumpa sa termostatom i crijevima, senzor bregaste, uljni separator, različita crijeva i brtve, sve tekućine, ulja, filteri,svjećice, servis klime, dijelovi ovjesa i opreme i komplet kočnice. Ležaje kotača i zamjenski katalizator promijenio je bivši vlasnik godinu ranije. I autolakirer je imao nešto posla, a pojedinu sam opremu zamjenio iz želje da auto bude što bliže originalu. Sve je na njemu onako kako je bilo na dan proizvodnje i svi dijelovi su OEM. Zaljubljenik sam i tako autu pristupam. Iako me sve to koštalo znatno više od nekakve tržišne vrijednosti, ne žalim jer uživam u finoj limuzini i lagodnoj vožnji. Sve Vam ovo govorim da imate uvid u konkretan slučaj. Ovaj motor ima nikasil blok i poznati su mi problemi na pojedinim tržištima. Ovaj motor troši ulje, po mojoj procjeni a do sada sam za deset mjeseci napravio 3000 km, oko pola litre na tisuću km, što smatram prihvatljivim. Ne dimi, mirno radi i savršeno pali. Sve je onako kako treba, skoro. Naime, ispuh konstantno smrdi na izgoreno ulje i benzin. Sin se vozio iza mene i kontrolirao da li dimi na ispuh, ali zadimio je tek prilikom prešaltavanja na blokadi na nekoliko sekundi i to sivi dim. U uobičajenim uvjetima nema dima osim vodene pare u hladnim danima. Tijekom zime i vožnje na sasvim kratkim relacijama po gradu dolazi do stvaranja emulzije na samom čepu ali nema promjene razine antifriza ili ulja u smislu nekog miješanja tekućina. Na tehničkom pregledu auto je prošao i sve je bilo u najboljem redu , osim nekih elemenata eko testa koji ne utječu na prolaznu ocjenu. Ovo su podaci eko testa: Prazni hod - 760 okretaja, CO - 0,080 , CO2 - 14,58 , HC - 177 (max. 100!), O2 -0,450 Povišeni hod - 2550 okretaja, CO - 0,031 , CO2 - 14,85 , HC - 65, O2 - 0,250 , Lambda 1,007 Vidljivo je da su ugljikovodici povišeni ali moram napomenuti da sam na tehnički pregled (30.09) stigao nakon svega desetak minuta gradske vožnje i da motor nije bio posebno zagrijan i "propuhan". Katalizator je promijenjen prije dvije godine i stavljen je zamjenski prema navodima bivšeg vlasnika. Osjetim razliku u odnosu na originalni koji pri nešto višim okretajima nema ovako rezak zvuk. ALi to nije problem koliko me muči smrad plinova i to neovisno da li sam ga tek upalio ili je potpuno zagrijan nakon duže vožnje. Plinovi se izvana osjete i nema dima. Mehaničar koji mi je odradio servis nema dijagnostiku u smislu mogućnosti pravljenja eko testa pa nisam, osim na tehničkom pregledu to kontrolirao. Da li HC sa rezultatom od 177 u leru upućuje na problem. Nisam na motoru mjerio kompresiju niti propusnost vođica ili gumica ventila. Motor je suh i radi odlično čak i ako zanemarimo godine i kilometražu. A ja ga koristim kao drugo vozilo koje mi služi za lagano guštanje i želim ga sačuvati pa me zanima Vaše cijenjeno mišljenje. Od problema postoji još i povremena trešnja kvačila kod kretanja i to mi je majstor dijagnosticirao kao problem na dvomasenom zamašnjaku. Kako se u vožnji to ne osjeća, a automobil odlično šalta( osim u drugu brzinu gdje je očigledno malo načet sinhron pa mu pomažem sa predahom kod prebacivanja u drugu brzinu), nisam se još odlučio na zamjenu tog skupog kompleta. Više me muči opisani "problem". Znam da većina vlasnika ovakvih automobila ne bi pridavala veliku pozornost opisanome , ali ja bih zaista želio dugo imati i pomalo voziti ovaj klasik.Podosta sitnica glede opreme ili nedostataka sam već rješio. Oprostite na opširnom opisu, ali nadam se da ćete mi odgovorom i eventualnim susretom pomoći Hvala i lijepi pozdrav iz Karlovca

ODGOVOR:

Miris ulja kojega osjetite na auspuhu posljedica je ulaska izvjesne količine ulja u cilindre . Uzroci su brtve na vodilicama ventila , vodilice ventila ( istrošenje ) , klipni prstenovi ( istrošenje ) . Ulje koje ulazi u cilindre je često uzrok i povećane količine HC jer je ulje također ugljikovodik kao i benzin . Provjerite stanje kompresije kao i emisiju uljnih para na odušku od ulja . Uređenjem glave motor bi također dobili kvalitetu jer bi zamijenili vodilice ventila, obradili ventile i siceve ventila, obavili fino čišćenje usisnih i ispušnih kanala .

na vrh Povratak na vrh

VW TOURAN 2,0 TDI PD - DVA PROBLEMA ?

Datum objave: 09.03.2014 19:08:05
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam 2 problema sa svojim autom ...VW TOURAN,2008 godište, 2,0TDI 103 kW, BKD-motor. 1. problem: kad je hladan ili kad dugo stoji teško pali a kad upali normalno radi. 2. problem: dva puta mi se dogodilo da mi se u vožnji ugasio ( oba puta se dogodilo neposredno pred dolazak na parking a nakon umjerene međugradske vožnje-DSG mjenjač u položaju "D". Nakon toga ne mogu upaliti. Lokalni mehaničar mi ga je uspio upaliti i prvo je sumnjao na pumpu u rezervaru a sad sumnja na dizne... Može li uzrok 2.problema biti senzor na radilici? Dijagnostika mu je izbacila neku grešku br.01314 -engine control modul-no communication... Trenutno mi auto radi opet normalno ako se izuzme problem br 1. Ovaj drugi problem me jako zabrinjava jer više nisam siguran u taj auto -dva puta me vučna služba vozila kod mehaničara... Lijepi pozdrav i hvala unaprijed na odgovoru...

ODGOVOR:

Uzroci otežanog paljenja hladnog motora mogu biti ; akumulator , elektropokretač, zrak u sustavu goriva, dobavna pumpa, EGR ventil, senzor radilice, dize, kontrolni modul grijača, senzor temperature motora, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora. Uzrok može biti senzor radilice i električna instalacija od motorea do ECU centrale .

na vrh Povratak na vrh

FIAT GRANDE PUNTO 1,4 i. - NEŠTO ZUJI ?

Datum objave: 08.03.2014 16:07:30
Slika
PITANJE:

POŠTOVANJE,IMAM FIAT GRANDE PUNTO 1.4 2006 GODINA S PRIJEĐENIH 90000 KM,PRVI VLASNIK. U VOŽNJI MI DESNI KOTAČ ZUJI DOK SKREČEM U ZAVOJIMA ULIJEVO,POGOTOVO DOK OTPUSTIM GAS,DOK SKRETANJEM UDESNO NEMA TIH PROBLEMA,I KAO DA MI SE VOLAN MALO NEZNATNO TRESE,PA BI ME ZANIMALO VAŠE MIŠLJENJE? HVALA.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu neispravan je ležaj kotača .

na vrh Povratak na vrh