Danas je: 20.09.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA 2,0 DTI - DUGO VERGLA

Datum objave: 12.12.2011 23:09:53
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, imam opel astru 2.0 DTI, 2000. g.p. i imam problema sa paljenjem auta kad je auto hladno, odnosno kada miruje malo duži vremenski period, naime auto dugo vergla i tek nakon nekog vremena spoji i upali, vozio sam ga na diagnostiku i pojavila mi se greška odnosno izbacilo mi je grešku da mi je visoka temperatura ulja u motoru, s toga vas molim da mi objasnite koje je najbolje rješenje za mene odnosno šta mi preporučujete da radim. unapred hvala. lijep pozdrav

ODGOVOR:

Dijagnostika koju ste napravili nije ništa koristila jer se i dalje ne zna što je neispravno. Moguće neispravnosti su : akumulator , elektropokretač, zrak u sustavu goriva, filteri, grijači, mehaničko stanje motora ( tlakovi kompresije ) , relej grijača, senzor ECT, dobavna pumpa, regulator količine goriva, dize, EGR ventil, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, kontrolni modul visokotlačne pumpe. Prema navedenom opisu i mogućim kvarovima , Vašim vozilom se treba baviti stručnjak a ne amater . Ovakvih vrsta kvarova imam vrlo često i zato sam naveo sve moguće uzroke koji utječu na otežano paljenje.

na vrh Povratak na vrh

SEAT TOLEDO 1,9 TDI - OSTANE BEZ SNAGE

Datum objave: 12.12.2011 14:34:47
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, Posjedujem Seat Toledo 1.9 TDI,2002.g 81KW, ASV. Automobil ima 165t km.Problem je što ne znam što uzrokuje da elektronika pali "safe mode" i gasi turbinu. Kod mehaničara sam bio bar 5-6 puta vezano za taj problem. 1. posjet - utvrđeno začađenje turbine i puknuće membrane na uređaju koji podiže krilca u turbini. Turbina očišćena i stavljen ispravan (polovni) uređaj koji podiže krilca sa audija. 2. posjet - nažalost turbina se opet gasila. Utvrđen kvar na ventilu turbine - stavljen novi. 3. Problem i dalje ostaje. Utvrđen kvar na senzoru turba. Stavljen polovni.Auto radio odlično mjesec dana (možda nisam primjetio da je problem i dalje prisutan jer ne prelazim 3000 okretaja često) 4. Ponovno se gasi turbina - nađeno puknuće na cijevi koja vodi od intercoolera do turbine, zamijenjena sa novom.Prije te zamjene se turbina znala gasiti i na nižim okretajima. Možete li mi reći neki savjet, da li je nešto propušteno učniti. Više puta sam ugrozio živote putnika u automobilu i samoga sebe jer se turbina ugasi prilikom pretjecanja jer tada najčešće pređem 3000 okretaja. Mehaničar sumnja da je netko dirao po kompjutoru i radio remapiranje. Da li to može uzorkovati problem? Auto je u mojem vlasništvu nešto oko 8 mjeseci tako da neznam cijelu njegovu povijest. Unaprijed hvala na svakom savjetu.

ODGOVOR:

Iz Vašeg cjelokupnog opisa mogu zaključiti da u pojedinim momentima motor izgubi snagu . To nužno ne mora biti samo turbina jer mogu postojati i drugi uzroci . Ispitivanjem pojedinih sklopova i dijelova na Vašem vozilu može se otkriti kvar i predložiti rješenje . Ovom prilikom ću i nabrojiti što sve može biti uzrok a to su : mehaničko stanje motora, senzor pedale gasa, pojava zraka u sustavu goriva, dize, MAF mjerač mase zraka, ( turbinu smo već spomenuli ) , senzor apsolutnog tlaka zraka MAP, EGR ventil, regulator količine goriva , solenoid vremena ubrizgavanja, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, kontrolni solenoid usisanog zraka, kontrolni modul pumpe, senzor radilice, začepljenje auspuha, električna instalacija motora, kontrolni modul pumpe, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,6 i. 16V 1998. - ŠTO DA RADIM ?

Datum objave: 12.12.2011 12:56:35
Slika
PITANJE:

Postovanje , nakon problema sa mojom Tigrom i neuspjesnim popravcima molim vas ukoliko mi mozete pomoci vasim savjetom sta da radim. Prilikom voznje upali se lampica moptora - 2 puta ciscen AGR ventil koji se zablokirao doslovce , ni nakon toga poboljsanje i promjenejen AGR . Nakon par dana voznje samo malo veca brzina jer mi svi savjetovali da brze vozim ali odmah se upali lampica . Lampaica kada se upali motor brze radi , vise dima iz auspuha i ako nije noga na gasu motor se ili ugasi ili kao da se gusi okretaji padaju i dizu se. Nakon toga sve u roku par dana ciscena i usisna grana. Neznam sta da radim da idem negdje propuhati auto bojim se jer upravo prilikom toga kada ubrzam se to i dogodi. I prije se znala upaliti lampica i greska AGR ventil ali samo je gorila i nikad takvi problemi. Joz jedna stvar koja se nedogadja uvije i nepali se lampica pri manjim brzinama grad itd. nekad ostanu okretaji gore iako nije noga na gasu i zaustavim se to prestane ako dodam gas ili ubacim u brzinu ponovno . Molim vas ako mi mozete sugerirati nesto jer neznam sta da radim niti u koji servis ,jer se tamo drze samo greske AGR ventil koja moze biti povezana sa jos necim drugim. Tigra 1,6 16 V 1998. Prosla 160 000 ? jer je iz druge ruke sigurna sam da su vraceni km. Bila je i generalna na glavi motora prije 4 godine radi ventila. Nadam se skorom odgovoru jer se fakticki neusudjujem voziti . Hvala i LP

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu ovoga časa mogao bih nabrojiti više od dvadeset mogućih neispravnosti na Vašem vozilu. Međutim od toga na bi imali nikakve koristi . Vaše vozilo treba stručnjak ( znalac ) i nakon obavljenog ispitivanja točno se mogu znati sve neispravnosti i cijena popravka . Poznata mi je činjenica da takvu uslugu ne možete dobiti u svakom servisu . Osobno takvu vrstu ispitivanja i popravaka radim svakodnevno , zato mi je poznato da je to vrlo stručan posao koji nekada traje i više dana. Odgovor na Vaše pitanje " što da radite " je , povjerite dijagnostiku i popravak servisu od povjerenja koji će najprije obaviti detaljni pregled, predložiti rješenje, navesti cijenu popravka i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar/kvarove .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 i. - TEŠKO PALI , PUNO TROŠI

Datum objave: 12.12.2011 12:26:30
Slika
PITANJE:

Postovani,opel astra 1994 1,4 imam problem povecane potrosnje.Auto je naglo povecao potrosnju duplo.trosio je u gradu 8-10 litara,sad trosi 16-20. Normalna voznja,menjam brzine do 2500 obrtaja.Mnogo teze pali nego ranije.I kad je motor hladan auto radi kao dizel.Dobro vuce pri vecim obrtajima.Kad krecem auto se gusi i kad dam gas u motoru se cuje neko lupanje,kao kod dizela. Sta moze biti? Hvala

ODGOVOR:

Potrebno je obaviti kompletno ispitivanje i testiranje motora i to po slijedećem redoslijedu : mehanički sustav motora ( faza motora, kompresija, ispravnost bregaste osovine i podizača ventila , zabrtvljenost usisnog kolektora ) , sustav dobave goriva ( filteri, tlak goriva, ispravnost injektora , MAP senzor , ECT senzor, IAT senzor, senzor radilice, senzor zaklopke snage, lambda sonda, mjerač msae zraka ) , sustav paljenja ( kablovi, svjećice, bobina , razvodnik paljenja, elektronika paljenja ) .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - KOČNE PAPUČICE

Datum objave: 11.12.2011 17:15:09
Slika
PITANJE:

Poštovani g.dine Meić, ako je moguće, molim Vas da mi javite adresu nekog servisa ili trgovine u Zagrebu gdje bih za svoje vozilo Citroen Xsara (1998. godište) 1.4i mogao nabaviti, tj. kupiti MEHANIZAM ZA PODEŠAVANJE ZADNJIH PAKNI XSARA (tzv. "EKSCENTRE")!!?? Unaprijed se zahvalujem na Vašem brzom odgovoru.

ODGOVOR:

Neznam otkuda Vam podatak da Vaše vozilo ima ekscentra za podešavanje zadnjih kočnih papučica jer to ne odgovara istini . Ne postoje ekscentri nego se sustav podešava automatski . Potrebno je obaviti samo početno podešavanje a nakon toga sve radi spomenuta automatika.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,6 i. - SUMNJA NA BRTVU GLAVE

Datum objave: 11.12.2011 17:09:24
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine zamolio bih vas za strucan savet! Vozim golfa3 96 god. motor 1.6 benzinac. Imam problem sa termostatom, nece da mi otvori na temperaturi na kojoj bi trebao otvoriti 87c. vec nastavi da tera temperaturu prema crvenoj zoni, zamenio sam dva nova termostata i nista! Ponasa se isto! Razgovarao sam sa jednim majstorom i on sumnja da je u pitanju glava motora! I da cu morati da je nosim na ravnanje! Odnosno da je produvao dihtung glave! Moje pitanje je da li postoji mogucnost da zbog tako neceg nece da otvara termostat, i da li moze tu da pravi problem termoprekidac ili indikator. ali mislim da oni nemaju nikakve veze sa tim!

ODGOVOR:

Kada je termostat neispravan ( i kada ostane u zatvorenom položaju ) motor će zakuhati i izbaciti tekućinu na čep ekspanzione posude . Ako ste stavili novi termostat i ako motor ne izbacuje tekućinu na čep ekspanzione posude to je dobar znak . Moguće je da nije ispravan indikator temperature i tada imate prikazanu veću temperaturu motora nego što je u stvarnosti . Provjerite tu činjenicu . Svaki bolji servis može izmjeriti stvarnu temperaturu motora i tako utvrditi da li je uzrok indikator ili nešto drugo .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,1 i. - PUNO TROŠI

Datum objave: 11.12.2011 16:46:06
Slika
PITANJE:

POSJEDUJEM FIAT PUNTA1 1,1 MOTOR 40kW I POVECALA MI SE POTROSNJA ALI ON NEMA MOGUCNOST DA SE PRIKLJUCI NA DIJAGNOSTIKU PA SAM OTISO KOD MAJSTORA I ON MI JE IMJENIO NEKE DIJELOVE ALI OPET ISTO SAD MI KAZE DA JE LAMBDA SONDA NEZNAM DALI JE DO NJE JER DIJELOVE MIJENJAT NIJE BAS JEFTINO I TO BEZ RAZLOGA I OTKOPCAO SAM LAMBDA SONDU I AUTO TROSI ISTO I VUCE ISTO NEMA RAZLIKE SAD NEZNAM DALI JE DO LAMBDA SONDE ILI NESTO DRUGO DALI BI TREBAO DA PROMJENI NA SNAZI ILI NA POTROSNJI KAD LAMBDA SONDA ODE ILI AKO NIJE OTISLA A JA OTKOPCAO DALI JE TREBAO TAD DA POVECA PTOROSNJA DA NA SNAZI PROMJENI I KOLIKO OTPRILIKE MOLIM VAS AKO STE U MOGUCNOSTI DA MI ODGOVORITE HER VEC SAM DOSTA NOVCA DAO NA POPRAVKU A AUTO ISTO

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu se normalno može obaviti kompletna dijagnostika motora . Ako treba potražite drugi servis koji ima mogućnost da obavi kompletna ispitivanja na Vašem motoru radi velike potrošnje goriva. Nakon toga točno ćete znati što je neispravno i cijenu popravka. Ispitati treba : mehaničko stanje motora, sustav elektronskog ubrizgavanja, sustav paljenja, sustav za upravljanje motorom .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 1,1 i. - MOTOR SE NE MOŽE ZAGRIJATI

Datum objave: 11.12.2011 16:40:01
Slika
PITANJE:

POštovani , imam peugoet 106 xr 1.1 prilikom mjenjanja antifriza ,otvorio sam crijevo koje je spojeno na kiler i ispustio svu tekucinu,nakon toga procistio sam i poceo ulijevati antifriz, mozete mi objasniti zasto nakon toga prilikom brzog zagrijavanja motora nece se upaliti termostat ...jeli mozda do ventila koji je ostao u drugom polozaju pa se nemoze otvoriti?.. Lijep pozrdav i HVALA!

ODGOVOR:

Uz pretpostavku da ste napunili rashladni sustav , potrebno je pustiti da se motor zagrije ( može raditi i na leru ) . Kada se motor zagrije mora se otvoriti termostat . Ako se termostat ne otvori motor će izbaciti rashladnu tekućinu na čep ekspanzione posude . Postoji također vjerovatnost da je termostat ostao blokiran u otvorenom položaju . U tom slučaju motor s emože zagrijati jedino na mjestu i to s povišenim brojem okretaja . Na otvorenoj cesti motor neće moći postići radnu temperaturu radi otvorenog ( neispravnog ) termostata .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,9 D - TLAK ULJA

Datum objave: 11.12.2011 16:31:10
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav iz Zenice imam jedan problem sa reno clio 19 dizel 95 god.Tek sam ga kupio s greskom diktung glave otisao i sve sam uradio provjerio glavu poravnao i sve sto treba jer radim taj posao i kad sam sve spakovao sve ok ali uljna pumpa ne radi slabo baca ulje jer sam i to provjerio pa neznam sta moze biti a sve je bilo ok s pumpom kad sam ga kupio jer je bio u voznom stanju i ja sam ga vozio pa ako znate nesto u vezi toga bio bih vam zahvalan na savjetu sta da radim .Veliki pozdrav za vas

ODGOVOR:

Tlak ulja u motoru treba izmjeriti manometrom (  a ne gledati kako pumpa za ulje baca ulje. ). Kada motor radi na leru  ( motor potpuno zagrijan ) , tlak ulja treba biti veći od 0,9 bara a kod povećanog broja okretaja tlak ulja treba biti veći od 3 bara. Ako to nije tako potrebno je pregledati : filter ulja, usisnu cijev uljne pumpe, uljnu pumpu, ležajeve radilice, ostala istrošenja u motoru .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,3 MPI - PRESKOČIO LANAC

Datum objave: 11.12.2011 16:10:45
Slika
PITANJE:

poštovani. imama skodu feliciju 1.3 mpi 97 godina.culo se jako lupanje u motoru pa sam pomislio da se čuje lanac motora ali kod rastavljanja vidjeli smo da je lanac nov.ustanovilo se da jepukla kalja na velikom zupčaniku te oštetila bregasto vratilo.mene zanima kako naći ponovno fazu motora pošto ona nema tvorničkih oznaka. Hvala; mario

ODGOVOR:

Prvi i četvrti klip trebaju biti u GMT , ventili prvog cilindra trebaju biti zatvoreni, rotor razvodnika treba biti nasuprot visokonaponskog kabela prvog cilindra, oznaka na lančaniku radilice je točno pod kutem od 315° a oznaka na lančaniku bregaste osovine je također pod kutem od 315° . Kada otvorite razvodni mehanizam i skinete poklopac ventila vidjeti ćete sve što Vam treba za staviti motor u fazu .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - UGASIO SE U VOŽNJI ?

Datum objave: 10.12.2011 14:20:42
Slika
PITANJE:

Poštovani gos. Meić, imam Renault clio 1.5 dci, godina 2003, prešao 120 000 ima dva dana da sam ga vozio sasvim normalno i uredu, te u vožnji mi se ugasio i nikako više da upali. Normalno i živo vergla ali nikako da upali a niti daje znakove da će upaliti. prije nego mi se ugasio osjetio sam nekakav blagi zvuk negdje po sredini auta u smjeru motora i to negdje na 1800 do 2000 okretaja a preko togataj nekakav zvuk nije se osjetio. Da napomenem kad mi se ugasio i neposredno prije u vožnji te prilikom verglanja lampice upozorenja na servis ili stop normalno su se ponašale dakle nisu davale nikakvo upozorenje na kvar. Skinuo sam dovodnocrijevo za gorivo na filter i normalno baca gorivo pri verglanju, dalje provjerio sam sve osigurače kod motora i u unutrašnjosti auta kao i releje kod motora sve ispravno. Stoga vas molim za pomoć ako možete zaključiti iz ovog mog opisa. Zahvaljujem vam unaprijed !

ODGOVOR:

Postoje tri osnovne neispravnosti koje mogu biti u Vašem slučaju a to su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, blokada u motoru ) , sustav dobave goriva ( dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, filteri, visokotlačna pumpa ) , sustav za upravljanje motorom ( pojedini senzori motora, mjerači, davači impulsa, električna instalacija, upravljačko računalo ) . Provjerite najprije mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,4 16V - ZAŠTO LAMBDA SONDA RADI PA OPET NE RADI ???

Datum objave: 10.12.2011 10:46:44
Slika
PITANJE:

Poštovanje, automobil Octavia, motor 1.4 16v 55 kw, BCA Molim Vasu pomoc... Sada kako je hladije vrijeme, pojavio se problem sa autom. Ujutro pri niskoj temp. startujem auto i ostala je svijetliti zuta lampica u obliku motora, motor je normalno radio, u voznji do posla nisam primjetio nikakve probleme. Tako je svijetlila dva dana. Treci dan, kada sam krenuo kuci sa posla, kada sam upali auto, ta zuta lampica se ugasila sama od sebe!! Nije se palila dva dana, i onda opet ujutro, hladnije jutro, ona je tu! Otisao sam kod lokalnog majstora na dijagnostiku, pokaze 7 gresaka (sonda 1, sonda 2, iskra na 1, 2, 3 i 4 cilindru, nesto oko goriva...po sjecanju pisem greske, kako sam na brzinu vidio). Uglavno kaze on da je neispravna lambda sonda, prva ILI druga!?? E sad, nakon duzeg uvoda ocekujem Vase misljenje na moja pitanja... 1.Kako moze sonda da bude malo ispravna, malo ne? 2.Postoji li veza izmedju loseg goriva i nastale greske? 3.Zasto se ne primjeti razlika u radu motora (hladnog ili toplog) ako je neispravan tako bitan dio? 4.Zasto se pali zuta lampica samo kada je vani - (minus) temp. 5.Sta sada raditi......... Znam da Vas opterecuju svaki dan sa svakavim pitanjima, ali morate znati da to nije bez razloga. Cijenjen ste majstor na daleko! Molim vas da me uputite ka rijesavanju problema, jer mjenjanje dijelova bez razloga nije jeftino!!! Pozdrav i Hvala

ODGOVOR:

Za odgovoriti na sva postavljena pitanja na detaljan način ( zašto se lampica nekada upali a nekada ne upali ) , najbolje bi bilo da za Vas organiziram jedan vikend stručni seminar s temom elektronski sustavi ubrizgavanja . Na taj način bih mogao detaljno opisati svaku komponentu i svaki dio navedenog sustava. Ovom prilikom mogu odgovoriti u znatno kračoj formi .  Kontrolna lampica motora se može paliti radi brojnih razloga a to mogu biti i razlozi i koje ste Vi spomenuli . Mada mogu postojati i drugi razlozi . Ukoliko sumnjate u stručnost osobe od koje ste dobili informaciju o neispravnostima , dobro bi bilo da zatražite još jedno stručno mišljenje od drugog nezavisnog servisa. Na rad lambda sonde utjeću ; velika količina goriva, nečisti injektori, svjećice, bobine, kablovi, izostanak iskre na svjećicama, tlak goriva, propuštanje na usisnom kolektoru, loša kompresija na jednom ili više cilindara, ispravnost pojedinih senzora motora, mjerač mase zraka, pojedina mehanička istrošenja u motoru, stanje katalizatora , električna instalacija motora, ECU centrala. Nadam se da ćete barem malo razumijeti što sam Vam želio reći .  Ovaj problem koji ste spomenuli najbolje je riješiti na slijedeći način . Zatražiti da Vam dijagnostiku napravi servis od povjerenja . Nakon toga servis treba točno reći što je neispravno , predložiti rješenje, navesti cijenu popravka i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar . Nakon toga servis moralno i materijalno odgovara za kvalitetu popravka a na Vašem vozilu .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO MATIZ - SLABO GRIJANJE

Datum objave: 09.12.2011 06:57:43
Slika
PITANJE:

Poštovani,posjeujem Daewoo Matiz iz 1999 g. imam problem s grijanjem,stakla mi se jako magle iznutra,a na otvore za ventilaciju puše hladan ili jako slabo zagrijan zrak čak i kad je motor zagrijan na normalnu radnu temperaturu.Rashladne tekućine ima dovoljno,motor se ne pregrijava,klima radi normalno tj. hladi.Molim Vas odgovor,hvala.

ODGOVOR:

Postoje dva osnovna uvjeta koja moraju biti ispunjena da bi na Vašem vozilu grijanje dobro radilo a to su temperatura rashladne tekućine u radijatoru grijača i količina vanjskog zraka koja mora dolaziti na grijač . Moguće neispravnosti su : termostat, radijator grijača ( začepljenje ), ventil grijača , pumpa za vodu, zrak u sustavu, blokada ulaznih kanala za zrak, zaklopke grijača za usmjeravanje zraka, komande grijača. Sustav grijanja treba kompletno pregledati kao što sam i napisao i nakon toga se može predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - VIBRACIJE ZADNJEG DIJELA VOZILA

Datum objave: 08.12.2011 19:20:04
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic,nedavno sam kupio BMW 320d 2002 godiste.Javljaju mi se vibracije u zadnjem dijelu.Pregledao sam kardan hard gumu nosace i sve sto bi moglo izazvati vibracije medjutim u ovlastenom servisu Tomic nakon detaljnog pregleda nisu pronasli nista.Auto i dalje vibrira u zadnjem dijelu na vecoj brzini a narocito dok nije ugrijan dakle kad je hladno,trajanje vibracije je oko 2 sekunde a poton prestane,molim vas za savjet

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : debalans kardanskih vratila, zglobovi kardana, srednji ležaj kardana, utjecaj poluosovina i homokinetičkih zglobova, gume , felge. Vaše vozilo treba detaljnije pregledati i obratiti pažnju na svaki pa i najmanji detalj ili nepravilnost .

na vrh Povratak na vrh

BMW 520 i. E60 2003. - SVE SAM POKUŠAO ALI BEZ REZULTATA ??? POMOĆ !!!

Datum objave: 08.12.2011 19:13:22
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam bmw 520i E 60 2003 god nova linija.Prije tri mjeseca upalila se kontrolna žaruljica za pritisak ulja u motoru.(low oil pressure do not drive posible engane damage)Tako je bila poruka na displeyu tj ekranu a crvena žaruljica na satu sa slikom uljne kantice je bila upaljena ali samo na ler gasu.Kada se doda gas žaruljica bi se ugasila kao i poruka na displayu.Promjenili smo novi sensor tj davač pritiska ulja novi originalni bmw i izmjerili pritisak ulja sa manometrom i imao je 0,48 bara na leru kada je motor bio dobro zagrijan a na 3000 obrtaja 4 bara .Promjenjena je nova uljna pumpa i problem je opet ostao isti.Zamjenili smo nove leteće ležajeve na radilici i problem je opet isti.Zamjenjeno je novo kućište uljnog filtera sa novim gušćim uljem 10W/60 i filterom sa novom kapom uljnog filtera problem opet isti.Zamjenjen novi originalan sensor za razinu ulja opet isto.Povećali smo broj okretaja na leru na 780 obrtaja u min što je djelimično pomoglo da na leru ugasi žaruljicu pritiska ulja ali pri malom opterećenju opet se palila žaruljica za pritisak ulja.Pri hladnom motoru pritisak ulja je bio na leru 1 bar ali uz vožnju od desetak minuta žaruljica se opet pali na leru za pritisak ulja da je pritisak ulja mali.Na skeniranju sistema na kompjuteru jedina pogreška je bila u svim ovim pokušajima da sensor protoka zraka nije ispravan i da ne funkcionira. Sensor smo skinuli i dobro ga oprali sa kontakt spreyom i za čudo žaruljica za pritisak ulja se nije palila za nekih tri dana i onda bummm! opet isto.Jedna stvar je čudna iako sensor protoka zraka nije ispravan nikada se nije gasio ili nepravilno radio motor.Potrošnja goriva se znatno povećala odkako se ovaj problem sa pritiskom ulja pojavio na kompjuteru se očitavala prosječna potrošnja između 18 do 22 L/100 km .Kada smo očistili sensor protoka zraka potrošnja se u periodu od tri dana vožnje smanjila na 11,5 L/100 km.Motor radi prekrasno bez ikakvih dodatnih lupanja ili šumova ,također auto se vozi jako dobro bez gubitka snage ili bilo kakvih drugih znakova lošeg motora.Ne troši ulje niti dimi.Jedino što sam primjetio da je za desetak minuta vožnje motor dosta vruć iako nikakvih znakova pregrejavanja nema niti znakova da je temperatura povišena.Rashladnu tekućinu ne gubi niti podiže razinu ulja u motoru.Inače auto trenutačno ima 205000km i redovito je servisiran.Potrošio sam oko 1800 eura da se problem riješi i evo još uvijek ne znam što mu je pa vas molim za pomoć.

ODGOVOR:

Pažljivo sam pročitao sve što ste napisali i opisali . Uzeo sam u obzir i činjenice da ste zamijenili pumpu za ulje, filter za ulje, provjerili ležajeve radilice, stavili novo ulje i sve ostalo . Navedeni tlak je nizak i radi toga se pali kontrolna lampica za tlak ulja . Minimalni tlak ulja na leru kod 750 o/min bi trebao biti veći od 0,5 bara kod zagrijanog motora . Uz već Vama dobro poznate uzroke radi kojih može tlak ulja biti nizak ( filter ulja, pumpa za ulje, ležajevi radilice ) to mogu biti i istrošenja ili oštećenja na ostalim dijelovima motora koji su pod djelovanjem uljnog tlaka kojega stvara pumpa. To mogu biti i ležajevi bregastih osovina, hidropodizači, istrošenja na glavi motora, mlaznice za hlađenje klipova, i ostali ležajevi ili rukavci koji su pod djelovanjem tlaka ulja . U ovom slučaju bih krenuo od glave motora i detaljnim ispitivanjem pojedinih komponenata na glavi motora . Razlog i uzrok sigurno postoje samo ih treba otkriti a nakon toga otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,9 TDI - PROBLEMI S MJENJAČEM

Datum objave: 08.12.2011 18:48:00
Slika
PITANJE:

vozim audija A3 2000god,110ks,1.9tdi,imam problem promjenio sam 3 seta kvacila u ovih 5 dana i koji god da stavim kada radi u leru cuje se konstantno lupanje u mjenjacu,vibrira pedela,auto radi normalno ne gubi snagu,mjenja brzine super,ali kako ubrzavam i kada saltam brzine cuje se trrrrrrrrr zvuk,jedni mi kazu zamajac,jedni radilica,jedni nosaci motora,please da mi pomognete u mom problemu,unaprijed zahvalan

ODGOVOR:

Vrlo rado bih nakon pregleda Vašega vozila rekao što je neisparvano i predložio rješenje . Sada mogu samo na osnovu Vašeg opisa navesti moguće neispravnosti : ako vibrira pedala spojke uzrok je tanjurasta opruga potisne ploče, potisni ležaj , pojedini ležajevi mjenjača, spojnička osovina, mjenjač unutrašnje istrošenje .  Defektažu i točan uzrok može napraviti svaki bolji automehaničar ( ali ne priučeni niti amater ) .

na vrh Povratak na vrh

SEAT LEON 2,0 TDI PD - OŠTEĆENJA MJENJAČA

Datum objave: 08.12.2011 13:34:01
Slika
PITANJE:

Pozdrav.Vozim seat leon 2.0 tdi 140 ks 2006 godina i iz mjenjaca mi se cuje zvuk kao da drobi nekakav lezaj.Da samo naponem da se taj zvuk cuje dok ubrzavam tj. dok dajem gasa u svakoj brzini,a kad pustim gas odnosno kad kocim sa motorom,znaci kad je kontra opterecenje na mjenjac,onda nema tog zvuka. Hvala i pozdrav iz Kostrene.

ODGOVOR:

Opisani zvuk može dolaziti iz mjenjača ili iz diferencijala . Uzrok je oštećenje na zupčanicima piramide, zupčanicima glavnog snopa, zupčanicima diferencijala. Najčešći uzroci su : neredovite izmjena ulja, neodgovarajuće ulje . Mjenjač treba što prije demontirati i urediti jer u protivnom mogu nastati još skuplja oštećenja .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 2.0 DTI 16V - NE MOŽE UPALITI

Datum objave: 07.12.2011 17:05:55
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu. Obracam se Vama kao uspjesnom covjeku i priznatom majstoru.Pisem Vam iz Sarajeva u vezi mog problema. Posjedujem ASTRU G 2.0 DI 16 v godiste 1998 sa predjenih 215000 km .U mome je vlasnistu sa predjenih 93000 km. U tom vremenu nije bilo nekih vecih problema, sem sto je zamijenjen: maf senzor , senzor radilice ,AGR ventil - senzor , sva cetri grijaca kao i akumulatur koji je ugradjen prosle godine. Prije par dana mi se desio kvar na motoru. Tokom voznje auto mi se ugasilo i na kontrolnoj tabli mi se upalila lampica koja oznacava ELEKTRONSKO KONTROLISANJE HLAĐENJA MOTORA. Zamjenjen je senzor temperature motora.Par dana je sve bilo OK, dok mi se jucer desilo to da nisam nikako mogao upaliti automobil, a ista lampica mi je konstanto gorila. Isao sam kod elektricara i on nije nikako mogao da udje u kompjuter automobila da ocita gresku. Te vas molim ako ste u mogucnosti da nam pomognete i odgovorite na ovaj problem koji nas zabrinjava. Unaprijed Vam se zahvaljujem .

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih motor ne može upaliti . Navesti ću što sve može biti uzrok : niski napon akumulatora, elektropokretač, sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer, transponder u ključu, elektromagnetska antena oko kontakt brave, prijemnik signala na instrument ploči ) , mehaničko stanje motora ( faza, kompresija ) , zrak u gorivu, filteri, solenoidni ventil za zatvaranje goiriva, regulator količine goriva, dobavna pumpa, senzor radilice, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, relej upravljačkog kompjutora motora, ECU upravljački kompjutor .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - NEMA SNAGE

Datum objave: 07.12.2011 14:17:32
Slika
PITANJE:

pozdrav...imam sljedece pitanje...naime nedavno sam uzeo polovni auto...i imam jedan problem koji mi se javlja a to je pali mi se check engine lampica,ali ne konstantno nego na brzini od 130-140kmh (kada vozim ispod ove brzine nista)kada ugasim auto i ponovo ga upalim sve je u redu dok ne dodjem do ove brzine.zanima me sljedece sta bi mogo biti kvar tj odkud krenut...auto je bio nedavno na malom servisu i na dijagnostici nije zabiljezen kvar (nije opelov servis pa mozda zato)auto se jedanko ponasa u voznji dok je upaljena lampica i bez nje,iamm osjecaj da tromo vuce tj odaziva se na gas,turbina se pali i cuje se kako radi...radi se opel astri g 2004god. 1.7 dti..hvala

ODGOVOR:

Niste napravili kompletnu dijagnostiku motora ( mehanički sustav, sustav dobave goriva, sustav dobave zraka, upravljački sustav motora ) . Moguće neispravnosti su : filteri, EGR ventil , pojedini senzori motora, regulator količine goriva, dize, mehaničko stanje motora, tlak turbine , sustav za regulaciju talaka turbine, djelomično začepljenje ispušnog sustava, električna instalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 155 1,8 T.S. - MOTOR LOŠE RADI

Datum objave: 07.12.2011 13:58:05
Slika
PITANJE:

Postovanje.Imam ALFU 155 1.8 TS 1994.god,Imao sam problem sa potrosnjom vozila,i odvukao majstoru koji je zamijenio kablove i neku elektroniku bombine,nakon toga auto mi se preporodio radio mirno na leru na 850 obrtaja,jace vukao,no medjutim,crko mi je cilindar kvacila i poslije zamjene istog,auto mi je pocelo budalesati ne odmah neko dva dana poslije i to kad kod dam gas i pustim drugacije radi na leru nekad na 700-800 obrtaja nekad,nekad na 800 obrtaja,nekad izmedju 800-900 obrtaja,takodje sam primjetio da mi nekad nece da primi gas kao da pritiscem uprazno pa proguli,i nakod toga mirno radi na 850 obrtaja.Isao sam ponovo kod majstora zamjenio je motoric ler gasa,ecu centralu,ocistio sve kontakte na autu,i isprobao auto(ispritisko ga) sve ok nastimo rad tacno na 900 obrtaja i radio ko sat,sutra ista stvar se dogadja,ato vuce i nekad stuca ali kad god pustim gas radi na drugim obrtajima,MOLIM VAS DA MI POMOGNETE STA BI MOGLO DA BUDE;jer nagadjanja me dovedose u veliki trosak,a sad po njihovom moram mijenjati filter goriva i ocistiti pumpu i rezervar kao da je do toga.ali mislim da me samo uzimaju po djepu,UNAPRIJED HVALA

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, aktuator minimuma, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, električna instalacija motora, propuštanje na usisnom kolektoru, probijanje visokog napona, mehaničko stanje motora, injektori, tlak goriva, filteri, nečisto gorivo.

na vrh Povratak na vrh