Danas je: 09.02.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

TOYOTA RAV-4 - NIJE GREŠKA MAJSTORA !

Datum objave: 12.02.2012 10:09:04
Slika
PITANJE:

nedavno sam mjenjao plivajuči zamajac na toyoti rav 4, te sam umjesto plivajučeg stavio fiksni zamajac, jer je znatno jeftiniji, medjutim sada mi auto trza pri vračanju iz veče u manju brzinu, majstor sto mi je radio je štimao kvačilo ispod volana te sad manje trza ali nije ni blizu kao prije a on pojma nema i veli da če to leč da malo vozim itd. šuplja politika, možete li mi reč dali se to može uštimati na kvačilu ispod volana, ili je to on nešto loše uradio, postavio jel moguče da je nešto loše postavio, jer auto normalno ide, neznam ni sam sta da radim hvala na odgovoru

ODGOVOR:

U ovom slučaju nije pogriješio majstor nego Vi osobno . Zamašnjaci s dvije mase ( plivajući kako Vi kažete ) se ne ugrađuju bez razloga . Takvi zamašnjaci absorbiraju ( neutraliziraju ) vibracije motora i vibracije rotirajućim masa mjenjača . Klasična spojka to nije u stanju napraviti . Ugradite ponovo odgovarajući zamašnjak s dvije mase i odgovarajuću spojku i riješite navedeni problem . Na žalost kvaliteta ima uvijek svoju cijenu .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO TICO 0,8 i. - PAŽNJA ! MOŽE SE OŠTETITI MOTOR !

Datum objave: 12.02.2012 09:51:57
Slika
PITANJE:

IMAM DAEWO TICA UJUTRO KAD SAM UPALIO AUTO POČELO JE LUPATI U MAŠINI NEŠTO POPUT TRAKTORA MOLIM VAS DA MI ODGOVORITE ŠTA BI TO MOGLO BITI NADAM SE DA NIJE OTIŠLA MAŠINA.UNAPRIJED VAM SE ZAHVALJUJEM.

ODGOVOR:

Svako lupanje iz motora može biti opasno i zato najprije provjerite kvalitetu ulja u motoru . Moglo se dogoditi da se zamrznuo kondenzat u karteru i tada pumpa za ulje ne može stvoriti tlak ulja u motoru . Stavite vozilo u toplu garažu ili servis i odmah utvrdite što je uzrok . Ako želite detaljnije informacije i prijedlog rješenja javite se na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,9 DTI -PROBLEMI S PALJENJEM ?

Datum objave: 11.02.2012 19:09:18
Slika
PITANJE:

Imam Renault Clio II 2001.godište. Motor 1.9 DTI turbo dizel. Prešao je 146 000 km. Imam problem sa paljenjem dugi niz godina. Nema pravila. Bude dana da upali ok pa onda upali tek iz 3,4 puta nakon verglanja. U zadnje vrijeme čak i kad upali odmah se ugasi, pa tako 4,5 puta za redom. Pokušavam pritiskanjem gasa pomoći, ali kao da ne prima gas. Pa onda kasnije upali i prima gas i sve bude ok. Čak neki put kad upali zna malo i zatrest motor. Grijači ok, akumulator nov, anlaser repariran, dijagnostika pokazuje da nema greške. Pomagajte, hvala pozdrav

ODGOVOR:

Vašim vozilom setreba baviti jer kvar nije tipičan . Mogući uzroci su : električna instalacija i konektori ( moguć pad napona ) , mehaničko stanje motora, zrak u sustavu goriva, kontrolni modul grijača, relej grijača, ECT senzor, regulator količine goriva, dize, EGR ventil, visokotlačna pumpa, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,4 i. 16V - KATALIZATOR ?

Datum objave: 11.02.2012 19:01:18
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić, molim Vas da mi pomognete riješiti problem. Imam Renault Clio 2 2003. god. 1,4 16v sa ugrađenim plinom. Raspao mi se katalizator(zveči). Čuo sam da je novi skup pa su me prijatelji savjetovali da ga izvadim i umjesto njega stavim običnu cijev. Neznam što se onda dešava sa potrošnjom i lambda sondom. Kako riješiti moj problem a sa najmanjim ulaganjem? Hvala Vam unaprijed na nesebičnosti i savjetima kojima pomažete. Ivan Raič

ODGOVOR:

Postoje i zamjenski katalizatori koji nisu skupi ( oko 800,- kn ) . Takvo rješenje je u svakom smislu kvalitetno jer će ispravno raditi i lambda sonda i biti će dobri ispušni plinovi kada motora radi na benzin .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,3 S - NEĆE DA RADI NA LERU ?

Datum objave: 11.02.2012 15:28:19
Slika
PITANJE:

ljudi dajte neki koristan savjet molim vas imam problem sa golfom 1.3 benzin nece da radi na leru,zamjenio karburator auto radilo 5 dana i opet isto poslije mi zamjenili glavu motora sa ventilima jer je kazu bila slaba kompresija opet radilo par dana i opet isto ja vise nemam para da bacam do sad sam dao 400 maraka a nista mi napravili nisu,auto vuce dobro ali kad usporavam i kad stajem dok pustim gas odma se ugasi

ODGOVOR:

Morate pronaći kvalitetniji servis koji će znati popraviti Vaše vozilo . Najčešće neispravnosti su : karburator, propuštanje na usinoj grani, uljne pare iz motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora, nečist rezervoar za gorivo .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 i. - PALI SE LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 11.02.2012 15:08:58
Slika
PITANJE:

Vozim Škodu Octaviu 2,1.6, 2005 g, sa prijeđenih 50000 km. Prilikom vožnje po autocesti upali mi se žuta kontrolna lampica u obliku motora.Kod lokalnog majstora na dijagnostici izbrišemo grešku i auto može po gradu voziti tjednima da se lampica ne upali.Ali čim odem na autocestu nakon nekih 10-20 kilometara lampica se upali. Pod greškama piše lambda sonda slaba smjesa benzina ili prekid dovodnog voda.I sada nakon nekih dva mjeseca auto mi prilikom prvog jutarnjeg paljenja nemirno radi i kad se umiri dalje je sve u redu, primjetio sam da mi više troši i bio sam na eko testu i auto nemože proći. Dali je stvarno lambda sonda nakon tako malo prijeđenih kilometara ili je nešto drugo.Hvala

ODGOVOR:

Najprije morate znati da se samo neposrednim uvidom i ispitivanjem na vozilu može znati da li je neki dio ispravan ili neispravan a to isto važi i u ovom slučaju kada pitate za lambda sondu . Ne postoji realna mogućnost da ja osobno  na udaljenosti od 150 km utvrdim da li je lambda sonda na Vašem vozilu neispravna ili ispravna . Druga važna činjenica je da se pojedini kvarovi nikako ne mogu riješiti ( popraviti ) brisanjem greške iz memorije upravljačkog računala motora . Treča činjenica , normalno je da Vam motor više troši i slabije ide jer kvar ( ma koji on bio ) na vašem vozilu treba otkloniti a ne izbrisati . Za detaljnije informacije i prijedlog rješenja možete me nazvati na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - NITKO NE ZNA ŠTO JE ???

Datum objave: 11.02.2012 14:28:18
Slika
PITANJE:

Imam Opel Vectru 2.0 DTI 16V i nitko mi ne može točno ustanoviti kvar motora a simptomi su sljedeći;auto normalno upalim i do 2000 okr radi normalno a iznad toga nemogu više dići okretaje. Na dijagnostici očitava grešku pod šifrom P1220 tj greška u regulaciji količine goriva.Molim za savjet.Hvala.

ODGOVOR:

Naveli ste da motor ne može postići brojeve okretaja a to znači da nema snage . Naveli ste i da nitko nezna što je neispravno . S Vašom tvrdnjom se ne slažem jer ste možda tražili mišljenje Vaših lokalnih majstora i nikoga više .  Ovoga časa mogu nabrojiti točno 34 moguća uzroka radi kojih motor nema potrebnu snagu . Naravno da nema smisla da ih posebno navodim jer Vam to ne bi koristilo . Na Vašem vozilu bih najprije napravio kompletnu dijagnostiku motora i tada bih točno naveo sve neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

SEAT ALTEA 1,9 TDI - GRIJAČI ?

Datum objave: 11.02.2012 14:10:06
Slika
PITANJE:

poštovani, posjedujem seat alteu 1.9 tdi, 105 ks, 2005 god. na dijagnostici mi je očitano da mi ne rade 3 grijača ali mi se lampica nije upalila. na hladnom (-10) teže upali (motor jako trese tek nakon nekoliko sekundi se stabilizira i radi normalno a kad je toplo pali bez problema). jeli to posljedica grijača i gdje se oni nalaze? hvala

ODGOVOR:

Ako imate povjerenja u osobu koja je radila dijagnostiku i utvrdila neispravnost , nije mi jasno zašto ne zamijenite sva četiri grijača i tako riješite problem paljenja. Svi grijači se nalaze na glavi motora u neposrednoj blizini diza .

na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO 2,0 TURBO - MOTOR DOMI, PUNO TROŠI, LOŠE RADI ?

Datum objave: 11.02.2012 13:54:59
Slika
PITANJE:

Imam problema sa fiat tipom, medutim u njega je naknadno ubacen 2.0 turbo motor iz fiat coupea-onaj sa sperom noviji model. Desava se to da ima problem pri samom paljenju, kad upali previse dimi na auspuh(prebogata smjesa), doslovno popijie benzin za sekund, često i znaju otici svjecice, bit ce kako ga preljeva benzinom.Sad jel moguce da i svejecice pregoru?E da trenutni tlak na rampi benzina je 2.5bara.. Molim pomoc, neznam odakle krenuti...

ODGOVOR:

Ako je na Vaše vozilo ugrađen motor koji ste naveli , uz to je morala biti ugrađena i ECU centrala motora koja podržava rad takvog motora . Podrazumijeva se da su na motoru i odgovarajući senzori, davači, aktuatori , električna instalacija . To znači da kompletan sustav upravljanja motorom mora biti isti kao što je bio i u vozilu Fiat Coupe .  Ako je sve to tako onda mogu navesti moguće uzroke radi kojih motor dimi , previše troši loše radi . Potrebno je ispitati : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, ispušni sustav ) , ispravnost injektora, regulator tlaka goriva, količinu goriva ( otvorenost injektora ) , senzor položaja leptirastog ventila, mjerač mase zraka, senzor temperature motora, ispravnost leptirastog ventila, senzor tlaka zraka u usisnoj grani, senzor temperature zraka u usisnoj grani, lambda sonda, električna instalacija motora, senzor bregaste osovine, senzor radilice, regulacioni ventil turbine, upravljačka centrala motora ECU . Ako ste u mogućnosti ispitajte sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 16V - ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 11.02.2012 13:26:52
Slika
PITANJE:

Radi se o motoru 1.8 16v benzinac 115Ks mjenjac automatik. Ford mondeo mk1 1994 godina, koji zimi teže pali malo vergla kod se zeli ugasit moram dodat gasa da pokrene motor neznam dali je do anlasera,kad pokrnem onda radi mirno u leru nekih 25min i onda ponovo anlasujem upali bez problema dok se zagrije motor, inace su svjecice nove i kablovi svjecica i filter goriva nov, maf senzor ociscen, e sad ne znam sto je uzrok da pali tesko po zimi na hladnom startu dok -7c vani bio bi zhvlan ako bi mogo dobit svajet o cemu se radi.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu najprije morate ispitati u kavom stanju je akumulator i elektropokretač . Ako su te dvije stvari u redu , radilica motora se okreće sa više od 120 o/min prilikom startanja motora. Tada nema ni velikog pada napona na pojedinim senzorima motora. Ostali mogući uzroci su : senzor temperature motora, mjerač mase zraka, MAP senzor, kvaliteta iskre na svjećicama, tlak goriva, injektori , mehaničko stanje motora. Naravno da se točan uzrok može saznati nakon pregleda Vašega vozila .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 55 1,2 i. - TEŠKO ŠALTANJE ?

Datum objave: 10.02.2012 21:14:49
Slika
PITANJE:

Imam punto 1 Neće iz 1 brzine u 2 i iz 3 u 2 brzinu i to samo pri temperaturi nižoj od -5 i dok se auto kreće.Na mjestu dok se ne kreće prebacuje normalno i u vožnji nakon pređenih 3-4 kilometra sve normalno radi. Kada je toplo vrijeme sve normalno radi. Nečuje se nikakvo struganje niti kakvi drugi zvuci nego jednostavno neće u brzinu .Ulja u mjenjaču ima. Na autu nije ništa novo rađeno 1 god i problem je nastao padom temperature. Unapred hvala.

ODGOVOR:

Niska temperature stvara mnoge probleme u tehnici motornih vozila . Problemi sa otežanim šaltanjem nastaju zbog dotrajalosti spojke , zbog mehanizma za šaltanje brzina , zbog istrošenja u mjenjaču . Za sve to su krive niske temperature . Stanje bi s epopravilo ugrdnjom nove spojke i doradom na mehanizmu za šaltanje brzina .

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA RAV-4 2,2 D-4D - KOLIKO TRAJE TURBINA ?

Datum objave: 10.02.2012 21:07:17
Slika
PITANJE:

RAV4 godište 2007, turbodiesel 136KS, manuleni mjenjač, 117000km. Zadnjih 6 mjeseci čuje se neugodan zvuk kad se doda i oduzme gas - u trenutku kad se smanjuje broj obrtaja motora sa 2000- 3000/min. do ler gasa. Zvuk se čini kao udaranje-struganje metala o metal, poput nekog propelera u loncu, nekad jako, nekad slabije, frekvencija udaranja-struganja pada sa smanjenjem broja obrtaja motora. Zvuk se pojavljuje sa stisnutom ili otpuštenom papučicom gasa, neovisno o položaju ručice mjenjača. Ima dana kad se zvuk gotovo i ne čuje, a nije ovisan o tome da li je motor hladan ili zagrijan. Mehaničar kod kojeg sam napravio zadnja 2 servisa (jer je istekao garantni rok i izgubim dan izvan mjesta stanovanja, ako idem u ovlašteni) nije bio siguran, pa sam bio i u ovlaštenom servisu (unatoč snijegu i mojem zdravstvenom stanju). Tamo su pregledali i rekli da je u pitanju turbina, popravak (zamjena) bi koštao preko 20000kn, ali da za sada ne treba raditi ništa. Iako nisu to naveli kao uzrok, rečeno mi je da nije dobro raditi servise sa neoriginalnim dijelovima, iako je prijatelj mehaničar naručivao dijelove po katalogu. Imam kolegu kom se razletio motor na Jeepu Cherokyju, ponovno je bilo u pitanju održavanje u neovlaštenom servisu (iako se radilo o dobrom majstoru). Kad mi je to sve rečeno, malo sam se zbunio i nisam puno pitao, ali kad sam prespavao otvaraju mi se neka pitanja. Molim za Vaše cijenjeno mišljenje: Kako brzo mogu očekivati da turbina potpuno zakaže. Ima li kakve veze kvaliteta goriva? Smijem li normalno voziti automobil, ili ga moram štedjeti? Da li je sve ovo uvod u seriju kvarova, pa bi se bilo dobro riješiti zla? Puno hvala!

ODGOVOR:

Na Vaše vozilo možete ugraditi turbinu i od drugoog dobavljača na koju ćete sigurno dobiti garanciju . Uvjet je samo da se turbine ugradi po svim pravilima struke i da se obave sve propisane predradnje koje se inače rade prije ugradnje nove turbine. Ako turbine stvara opisani zvuk treba provjeriti postoji li rizik od havarije turbine. Ako se to dogodi pojedini metalni dijelovi turbine mogu ući u cilindar i tako ošteteiti motor . Trajnost turbine ovisi o kvaliteti ulja, o intervalu izmjene ulja i filtera .

na vrh Povratak na vrh

BMW 325 i. - MOTOR LOŠE RADI ?

Datum objave: 10.02.2012 17:54:53
Slika
PITANJE:

procitao sam sva pitanja i vase odlicne odgovore u bmw rubrici. radi se o 325i e36 1993. VANOS auto uvijek pali odlicno, bio hladan, vruc ili cak ako se ne pali tjednima. okretaji na leru su oko 600 - 650 kad je topal i oko 900 u prvih par sekundi dok je hladan. okretaji na leru uvijek super. uredno odrzavan, ulje 5w 40. svjecice po katalogu originalne. problem je sto ne radi kako treba kad se ugrije. to pocne vec nakon minutu do tri. slabije razvija okretaje ali ponekad odlicno povuce. kao da ponekad radi na 4 ili 5 cilindara. ponekad se na nizim okratajima prilikom naglog dodavanja gasa cuje (ne znam kako bi opisao) mala eksplozija, kao da negjde u krivi trenutak zapali smjesu. kad se vozim autocestom pri vecoj brzini npr. izmedu 160 i 200 kmh se sve to svede na minimum i auto radi odlicno osim sto ponekad nakratko losije primi gas. kad stanem pa opet krenem ponovo pocinje trokirati a da ne govorimo kad se ljeti sa vrucim motorom vozim u stop and go nacinu po gradu. uglavnom ga kad trokira vozim sa sto manje gasa moguce jer je to jedini nacin da ne mucim motor i sve ostalo. u prvih 2 minute voznje dok je motor hladan je sve odlicno i nemam nikakvih problema. jednom sam bio na kod mehanicara.diagnostika preko laptopa i bmw software. izbacilo je gresku sa jednom bobinom i defekt lambda. zamjenili smo svjecice novima a bobinu so za probu zamjenili rabljenom ali ispravnom. nikakvi rezultati. auto u iducih 2 dana nije izbacio nikakvu gresku na laptopu. od tad nisam bio kod nijednog mehanicara osim kad sam mjenjao ulje i filter. ne znam kome da vjerujem pa vam se obracam sa povjerenjem i rado bih dovezo auto kod vas. hvala unaprijed na vasem strucnom savjetu i lijep pozdrav

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogao bih nabrojiti brojne rezloge radi kojih motor ima prekide u radu i radi kojih nema potrebnu snagu . Razlozi mogu biti mehanički , hidraulični , električni , elektronski . Detaljnim ispitivanje mogu se otkriti uzroci radi kojih motor ne radi dobro . Najzahtijevniji dio posla je svakao dijagnostika . U ovom slučaju bi se mogao baviti Vašim vozilom ali bih trebao imati Vaše vozilo nekoliko dana . Nakon obavljenog testiranja i dijagnostike mogao bih Vam predložiti rješenje , navesti cijenu popravka i otkloniti kvar/kvarove. Bez detaljnog ispitivanja ne mogu ni približno navesti troškove popravka a Vi to sigurno i znate .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,3 - MOTOR LOŠE RADI I TEŠKO PALI ?

Datum objave: 10.02.2012 00:08:30
Slika
PITANJE:

Postovani ! imam golfa 2 1.3 benz. 87god. 4 brzine nanovo sam registriral auto a prije toga dao napraviti veliki servis.. kad sam dobio auto u ruke radio je 2 dana..Nakon toga poceli problemi. Nemogu ga upalit bez automatskog čoka na gasu,a kad ga upalim trokira ko lud..radi ko traktor s jednim cilindrom 15 sekunda poslije..Naime nakon kad se vozim i npr. prešaltam iz 3 u 4 brzinu mi krepa kad stisnem ler u vožnji.znaci u ler gasu ne stima..promjenio sam onda fertajler kapu i kablove..ima i nove svječice..poštelali fergazer,pa mi sad jos nekad zna krepat u voznji ali i dalje JAKO trokira kad ga upalim 15 sek nakon starta..nov je i akumulator.u autu imam 900W RMS muzike pa dali mozda to ima veze..na njemu je radilo vec 12 mehaničara svaki zasebno..čak su me i ponekoji odbili..nadam se da sam dovoljno pojasnio moj problem i molim vas pomozite..hvala..

ODGOVOR:

Najprije otkopčajte muziku i vidite kako motor radi bez toga opterećenja . Ako se Vi razumijete u tehniku motornih vozila provjerite i slijedeće : fazu motora, kompresiju, podešenost ventila, predpaljenje, probijanje visokog napona, svjećice, kvalitetu iskre na svjećicama, propuštanje na usisnom kolektoru, filtere, čistoću rezervoara, pumpu za gorivo, rasplinjač . Ako to niste u stanju Vi ni Vaši autoservisi , dođite u Samobor da Vam mi to napravimo .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B 1,4 i. - VELIKA POTROŠNJA ?

Datum objave: 09.02.2012 23:55:39
Slika
PITANJE:

Opel Corsa B Velika potrosnja goriva Molim vas za savjet Opel Corsa B 1995 1,4i 44KW, na otvorenoj cesti trosi malo ispod 8 litara, a u gradskoj 10-10,5, pod gradskom smatram odlazak bez zaustavljanja 3-7km, znaci nema semafora nego otvorenija cesta Nove svijecice, filter goriva, filter zraka, nedavno sam bio na dijagnostici, ne pokazuje nikakve greske, nastelano paljenje (bilo je kasno paljenje), kad se iskljuci kontakt senzora rashladne tekucine auto se ugasi. Na prvom servisu lambda sonda je krivo pokazivala i eko test je bio los, zuta lampica se palila, zamijenjena je, sad se lampica ne pali. Mozete li mi reci dali je moguce da auto cijelo vrijeme u tih 3-7 km radi pod cokom i da mu toliko treba da se zagrije, ne cini mi se da radi s vecim brojem okretaja, a auto radi normalno, mrvicu bolje vuce otkad je nastimano paljenje. Dali je to normalna potrosnja za ovaj auto - 140000km je napravljeno, hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Evo nekoliko savjeta za Vas ili onoga koji se bavi održavanjem Vašega vozila . Ispitajte slijedće : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na ventilima, suženje usisnih kanala, istrošenje bregaste osovine ) , senzor temperature ECT, senzor položaja zaklopke TPS , senzor temperature usisanog zraka, injektore, tlak goriva, lambda sonda, ispravnost auspuha, katalizator, električnu instalaciju motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, ECU centralu . Nakon dobro obavljenog ispitivanja koje sam naveo otkriti ćete sve nedostatke koji mogu utjecati na povećanu potrošnju goriva.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 2,0 HDI - ISPUŠNI PLINOVI

Datum objave: 09.02.2012 23:36:14
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu.Bili ste u pravu kada ste mi rekli da je u pitanju elektropokretac na moje posljednje postavljeno pitanje.Puno hvala.Poslije te popravke i nekoliko dana bey startanja motora,auto je bez problema upalio na -12,a onda je auto izbacio gresku, ENGINE ANTIPOLLUTION SYSTEM DAMAGE,a vozi se normalno bey ikakvih problema.Pezo 406 2.0 HDI 2003 god.VELIKI POZDRAV

ODGOVOR:

Drago mi je da ste uspiješno obavili servis elektropokretača. Navedeni natpis znači da je oštećen sustav za pročišćavanje ispušnih plinova . Na Vašem vozilu je to FAP filter . Mogući uzroci su : pojedini senzori motora , EGR ventil, niski tlak turbine, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, dize , filteri, upravljačka centrala.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - GETRIBA - DA LI PAŠE ???

Datum objave: 09.02.2012 19:03:34
Slika
PITANJE:

Postovanje.imam upit za getribu i to dali pase sa 1.6 16V 85 kw na 2.0.hvala.LP

ODGOVOR:

Niste baš od nekih velikih riječi . Što vi mislite, po čemu bih ja mogao znati da li je to getriba od nekog cestovnog vozila ili je to kopča za koču  ( ribaricu )  ?

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,0 i. - KAKO ĆU NAMJESTITI ROTOFONIKU ?

Datum objave: 08.02.2012 18:15:01
Slika
PITANJE:

Postovani imam problem sa vw polom 1.o 99 godiste, skinuo sam menjac radi zamene zadnjeg semeringa radilice, e sad posto je on zajedno sa kucistem ja sam to svukao ali nisam obratio paznju na limenu remenicu koja sluzi za ocitavanje paljenja pa me interesuje u kom polozaju da je vratim.Ona je nazubljena skroz sem na jednom mestu gde je ravno 1 cm duzine,

ODGOVOR:

Stavite motor točno u fazu a to možete napraviti preko rezvodnog mehanizma ( remenica zupčastog remena na radilici, remenica zupčastog remena na bregastoj osovini ) jer postoje točne oznake . Tada stavite nazubljeni vijenac tako da mjesto na kojemu nema zuba stavite točno prema senzoru radilice .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 i. - ZAŠTO NE MOŽE UPALITI, POMOĆ !!!

Datum objave: 08.02.2012 18:03:49
Slika
PITANJE:

postovani ,imam golfa 2 1.6 benzinac ali sad kad je hladno vreme imam problema s paljenjem kad hocu da upalim samo vergla i nece da upali molim vas mozete li mi rec do cega bi moglo bit hvala unapred

ODGOVOR:

Mogu postojati tri osnovna uzroka i to : izostanak iskre na svjećicama, nema goriva na injektorima, loše mehaničko stanje motora. Najprije ispitajte : svjećice, kablove , razvodnik paljenja , filtere, tlak goriva, injektore, senzor radilice, senzor položaja zaklopke snage, električnu instalaciju motora, fazu motora, kompresiju .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - TORZIONE OPRUGE ?

Datum objave: 08.02.2012 17:52:10
Slika
PITANJE:

hteo bi pitati imam renault lagunu 2000bgodiste .imam problema sa zadnjom torzijom pala je do dole drzise na amortizerima kako da resim taj problem kako da je stelujem kakav je princip sta je potrebno da se uradi da bi resio taj problem ... i dali mozete da mi objasnite kako da ga resim sam UNAPRED HVALA...........CEKAM VAS ODGOVOR

ODGOVOR:

Ako niste nikada radili zadnji ovjes onda nemojte ni sada jer je za to potreban odgovarajući alat , radni uvjeti i tehničko znanje . Takve poslove možete naučiti jedino kada obavite praktičnu nastavu u  nekom servisu . Odgovor nija ohrabrujući za Vas ali to je realnost . Pojedina znanja i vještine ne možete steći putem dopisa ili kratkog objašnjenja .

na vrh Povratak na vrh