Danas je: 01.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

CITROEN C5 2,0 HDI - GASI SE , NEMA SNAGE ?

Datum objave: 14.12.2011 13:19:02
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam c5 2,0 HDI, 2001. godište. Nedavno sam zamijenio pumpu goriva u rezervoaru, jer mi je po majstorovim riječima bila otišla. Nakon toga mi se javlja problem da se u vožnji auto ugasi. Nakon nekoliko pokušaja pokretanja motora, auto se upali i može se prijeći do 4-5 km, kad auto ponovo crkne. Isti majstor mi je auto pretraživao tjedan dana i ne zna što više napraviti. Po njegovom auto radi sa 50% gasa trenutno, iako ja nisam primjećivao razliku nakon pokretanja vozila, osim što je javljao da je sustav pročišćavanja problem i nije dao preko 3000 okretaja. Hvala!

ODGOVOR:

Točan uzrok i neispravnost na Vašem vozilu je moguće otkriti detaljnim ispitivanjem pojedinih dijelov i sklopova te ispitivanjem upravljačkog sustava motora. Moguće neispravnosti su : količina goriva koju daje dobavna pumpa, začepljenje FAP filtera, zrak u sustavu goriva, filteri, senzor pedale gasa, dize, mjerač mase zraka, sustav za regulaciju tlaka turbine, turbina, tlačne cijevi turbine, senzor MAP, EGR ventil, senzor tlaka goriva, regulator količin goriva, visokotlačna pumpa, senzor položaja edale kočnice, senzor bregaste osovine, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

FORD Ka 1,3 i. POJAČANI ZVUK MOTORA

Datum objave: 14.12.2011 13:03:30
Slika
PITANJE:

U prilici sam kupiti Ford ka 1,3.Već kod prvog susreta uočio sam nneobičan rad motora povećano brujanje / radi kao traktor/kao da se čuju ventili. Da li je to normalno, obzirom da sam čuo daje to uobičajen rad kod takvih motora jer je distribucija zupčanika motora rješena lancem a ne zupčastim remenom. Motor je 1977 god. proizvnje i prešao je cca 110 000 km. Osim toga u radu kod prijelaza sa većeg na manji broj obrtaja, dakle prilikom šaltanja broj obrtaja ostaje isti. Napominjem da auto u većim vremenskim razmacima dugo nije vožen. Kakav je Vaš savjet.

ODGOVOR:

Ako motor ima povećani zvuk , najprije se traba baviti mehaničkim sustavom motora . Mogući uzroci su : razvodni lanac i lančanici, prevelika zračnost na ventilima ( mogu se podešavati ) , istrošenja na bregastoj osovini ili podizačima, dotrajalo i neodgovarajuće ulje i podmazivanje . Kada se odrade svi poslovi na mehaničkom sustavu motora može se krenuti dalje . To znači detaljno ispitivanje sustava elektronskog ubrizgavanja i provjera ispravnosti sustava za stvaranje iskre na svjećicama.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA CURIER 1,8 D - TEŠKO PALI ? NEMA SNAGE ? CRNO DIMI ?

Datum objave: 14.12.2011 08:39:54
Slika
PITANJE:

Dragi gospodine Meicu,javljam Vam se iz Mladenovca u nadi da mi mozete pomoci.Imam ford fiestu courier 1.8 dizel iz 1997 godine i uz teze paljenje imam problem sa gubljenjem snage tj u leru na veci broj obrtaja jako dimi,izbacuje mnogo crnog dima a u toku voznje mi se desava da nemam snage za preticanje neko vreme dok se ne desi nesto kao probijanje i onda sve radi normalno.Menjao sam filter goriva i taj problem je nestao na neko kratko vreme,otprilike nedelju dana,da li da menjam opet ili je problem u necemu drugom? S postovanjem Igor Grcic

ODGOVOR:

Postoje brojni uzroci radi kojih imate probleme s paljenje, crnim dimom i smanjenom snagom motora. Naravno da se neposrednim uvidom i testom motora može točno utvrditi što je neispravno. Ovom prilikom ću navesti moguće neispravnosti po logičnom redoslijedu i to : akumulator , elektropokretač ( loše okretanje radilice prilikom startanja ) , zrak u sustavu goriva, grijači, dize, mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, podešenost ventila, začepljenje usisnog kolektora, začepljenje usisnih kanala, začepljenje auspuha ) , visokotlačna pumpa.  Stručnim pregledom svga što sam spomenuo sigurno možete doći do saznanja o kvarovima.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC II 1,5 DCI - LOŠ RAD MOTORA

Datum objave: 13.12.2011 14:32:17
Slika
PITANJE:

Poštovani Imam renault scenik 2 1.5dci 2003.god.i u 7.mjesecu mi se desila havarija na motoru.pukao je blok motora pa je zmijenjen motor sa drugim koji je prešao 90000 km.Pri prvoj probnoj vožnji osjetio sam da auto nekad nema punu snagu kod ubrzanja i onda odjednom proradi kako treba.turbina je rađena prošle godine kod gospodina Pinjušića ppa mi je ostalo za pogledati dizne pošto su ostale dizne sa starog motora koji je prešao 210000km dao sam ih na provjeru i samo jedna nije valjala pa je rparirana.kada je sve vračeno nazad auto je promjenio zvuk postao je grublji troš manje goriva ali se počelo događati da jako vibrira u leru bez obzira bio motor vruć ili hladan a nekad opet radi bez vibracije.odvezao sam vozilo kod gosp.koji je radio dizne(gosp.gelenčir iz osijeka)pa je ustanovljeno na kompu da su pobrkani kodovi dizni ,nisu vračeni po svoim mjestima.kad je to urađeno motor je dobro radio i nije treso u leru a kada sam došao blizu kuće nakon nekih 40 km vožnje opet je počeo tresti u leru.u vožnji je normalno radio i ubrzavao sve do danas 12.12. kada mi pri ubrzavanju i stiskanju papučice gasa do kraja nije imao odaziv lagano je ubrzavao do nekih 3000 okretaja da bi onda odjednom opet normalno ubrzavao.iza mene nije bilo nikakvog dima kada se to dešavalo.odvezao sam ga do majstora koji mi održava auto i pokazuje samo grešku egr ventila koji je već 4 god. zabrtvljen i tako radi.tlak pumpe,turbine sve uredno pokazuje na kompu ali ne može dirati druge stavke ni uči u njih jer nije ovlašten serviser a ni osposobljen za renalt vozila.poslje resetiranja preko kompa auto je počeo opet super raditi ,ne trese u leru i tiše radi.majstor me savjetovo da odem u reno servis na njihovu dijagnostiku jer on ne zna šta bi moglo biti problem a da prčka nešto bez veze neće jer smo prijatelji.u renolov servis ću svakako ići ali bih ipak volio čuti vaše mišljenje u vezi ovog što mi se događa i da li egr ventil može te simptome prouzrokovati iako je na prošloj mašini to radilo normalno.stara mašina je ošla zbog oštećenja jednog letećeg ležaja.Hvala unaprijed na odgovoru

ODGOVOR:

Iz Vašeg detaljnog opisa i svih detalja koje ste naveli nameće se jedan logičan zaključak  a to je da treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora. Kompletna dijagnostika bi trebala obuhvatiti slijedeće : ispitivanje mehaničkog sustava motora ( faza, kompresija, usisni kanali motora, stanje bregaste osovine, ispušni sustav ) , ispitivanje sustava za dobavu zraka ( tlakovi turbine, sustav za regulaciju turbine, intercooler, tlačne cijevi turbine ) , ispitivanje sustava za dobavu goriva ( rezervoar, filteri, dobavna pumpa, dize, visokotlačna pumpa ) , ispitivanje sustava za upravljanje motorom ( svi senzori motora, davači impulsa, mjerači, regulatori, aktori , ECU centrala ) . Kada bi se napravio ovakav detaljan pregled i testiranje , točno bi se došlo spoznaje o svim neispravnostima na Vašem motoru .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - NEISPRAVAN ALTERNATOR

Datum objave: 13.12.2011 09:41:14
Slika
PITANJE:

Dobar dan gospodine Meic..Imam auto Golf 2 ,i alternator mi prepunjava i svjetluca mi lampica ponekad..!mozete li mi nekako pumoci, da mi kazete u cemu je problem..?? Unaprijed hvala..:))

ODGOVOR:

Najbolje rješenje za Vas je da napravite servis alternatora ( stručni popravak a ne amatersku improvizaciju ) . Kada se rastavi alternator vidjeti će se sve moguće neispravnosti . Neispravno može biti : četkice, kolektor, regulator napona, pobudne diode, diodni most , rotorski namotaj, ležajevi . Nakon dobro obavljenog servisa alternator će ispravno funkcionirati slijedećih 100.000 km .

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,9 JTD - SLABO GRIJANJE?

Datum objave: 13.12.2011 09:35:31
Slika
PITANJE:

Poštovani, Posjedujem Fiat Bravo 1.9 JTD, 1999 g.p, 77 kW i imam problem sa grijanjem unutrašnjosti vozila. Kad se vozilo zagrije temperatura motora je konstantno milimetar ispod sredine pokazivača i nisam primjetio oscilacije a u unutrašnjisti grijanje pojačano na max ali duva topal zrak,dok vrućkast duva samo u situaciji kad je vani toplije vrijem npr plus 10 stepeni. Kad auto radi na većem broju obrataja duva topal ili vrućkast zavisno od vanjske temperature a kad minut-dva radi na leru taj zrak se postaje značajno hladniji nego što je bio pod većim brojem obrtaja. Stavio sam i karton ispred hladnjaka da se auto brže ugrije ali ne primjećujem nekakva poboljšanja. Bio bih vam zahvalan kada biste mi dali savjet ili preporuku šta da uradim. Hvala Vam još jednom na Vašem trudu!

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu nabrojiti ću nekoliko mogućih razloga radi kojih imate slabo grijanje . Prvi i osnovni uvijet da bi grijanje bilo dobro je radna temperatura motora . Ona mora biti veća od 82°C. Ako je temperatura ispod toga , uzrok je termostat . Ako je temperatura motora iznad 82°C moguće neispravnosti su : začepljenje radijatora, grijača, ventil grijača, filter kabine, zaklopke za usmjeravanje zraka , pumpa za vodu, komande grijačazrak u rashladnom sustavu . Nadam se da će upute koje sam dao pomoći .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA II 1,9 DCI - MOTOR POVREMENO IZGUBI SNAGU ?

Datum objave: 13.12.2011 09:26:27
Slika
PITANJE:

Laguna II 1.9 dci 88KW 120HP (2001) Gubi snagu nakon 10/20 min voznje i opalise zuta lapica,onda moran da ugasim motor i opet upalim,izgubise lampica nakon 10 min voznje opet se upali a sve to kad ga stismem ona se upali i ponekat i u leru kad motor radi a sve ovo pojavlase kad leti teperatura u prirodi je vishe od 15-30 grada cezuesa,znaci ne kad je hlladno ko sada zimi ispod 10 g/c, i kada ugasim motor i ga upalim nakon 10-20 min motor upali ali oduzme muse gas za 3-5 sekoda i nakon normalno radi i opet ta zuta lampica se upali, misliosam da je to turbina priki kraju i onaj majstor rekaomije da sumla na (boost presure sensor) i on spoji ona dva vakum crjeva i auto vuce normalno ali zuto svetlo se ne gasi,pa pitamte jer ovo sve je problem do tog boost presure sensora ili vise hval na sve, i pozdrav, srecni praznici.

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih motor može izgubiti snagu kao što ste Vi opisali . Uzrok može biti i turbina i senzor tlaka turbine ( boots pressure sensor ) . Međutim Vaš majstor mora točno ispitati i pronači koji dio ili sklop je neispravan . Nabrojiti ću i ostale moguće neispravnosti a to su : senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, regulacioni ventil turbine WasteGate , MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor temperature motora, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor bregaste osovine, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

NISSAN PRIMERA 1,6 i.16V - MOTOR JAKO DIMI

Datum objave: 13.12.2011 09:09:53
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam Nissan Primeru 1998. god 1.6 16V (GA16DE)brtva glave je počela puštat vodu pa sam se odlučio na skidanje glave i mjenjanje seta brtvi i ventila šta nisu bili ok, sve se napravilo kako spada, jedino šta se sada dogodilo da imam ulja u usisnoj grani, a i to se sve izcjedi na klipove šta se vidi kroz rupu od svjećica. Auto kad se upali strašno dimi (kao da je sve i ulje i voda i garež) i nakon 500-1000 metara prestane i radi sasvim normalno dok se opet ne ugasi. Gumice ventila su ok, provjereno opet nakon šta su se izmjenile, ima jedna mala brtva u poklopcu koja je isto ok (ona inače radi probleme da auto dimi kod ga16de a brtva ne dolazi u kompletu http://img.photobucket.com/albums/v486/krz4dom/RockerGasket.jpg). Da su karike u pitanju neznam da li bi moglo doći ulje do usisne grane. Uglavnom moje je pitanje kuda meni ulje dolazi u usisnu granu? btw. skinuo sam i saće iz katalizatora jer su bile full začepljene (imam plin u autu), mislim da to isto nema veze.

ODGOVOR:

Ulje u cilindar ( cilindre ) može doći samo na tri načina . Prvi način je kroz vodilice ventila , drugi način je preko sustava za odušak ( ventilacija bloka motora  ili previše ulja u karteru ) , treći način je kroz oštećeni klip - cilindar . Neposrednim uvidom nije teško doći do spoznaje koji od tri spomenuta razloga je uzrok . Provjerite nivo ulja , provjerite emisiju uljnih para na odušku od ulja, provjerite propuštanje cilindara ili izmjerite tlakove kompresije .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF I 1,8 GTI - UREĐENJE MOTORA

Datum objave: 13.12.2011 08:59:43
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, radim na restauraciji golfa 1 1.8gti, kad je auto kupljen prije 3 godine motor je radio dosta dobro, imao je sape i ravnomjerno je vukao, jedino je pri puštanju gasa znao baciti plavkasti dim što mi je ukazivalo na problem s glavom motora odnosno gumicama ventila. Od tada je motor izvađen te stoji uz povremeno okretanje da se ne zapeče. Naime 1.8 blokovi su izuzetno otporni i u dosta slučajeva smo kolege i ja znali pri skidanju glave vidjeti i tragove honovanja što ukazuje na malu potrošenost istog. Moja nedoumica je dali je preporučljivo raditi kompletnu polugeneralku da malo osvježim motor(obrada glave, zamjena karika, letećih i temeljnih ležajeva)ako je blok dobar obzirom da sumnjam u kvalitetu današnjih dijelova ili da samo obradim glavu i predihtam motor i "gas",. U kompetnu generalku se nebi upuštao. Unaprijed Hvala!

ODGOVOR:

Nije loša ideja da se obavi uređenje glave motora . Tako možete utjecati na kvalitetu usisnih i ispušnih kanala, na vodilice ventila , na dosjede ventila . Tada se može izmjeriti i istrošenost cilindara . Ako se cilindri istrošeni manje od 0,10 mm tada se mogu ugraditi novi klipni prstenovi . Ležajeve radilice možete staviti po želji ili ako vidite da je to potrebno .

na vrh Povratak na vrh

KIA SHUMA 1,6 i. - ŠTO JE NEISPRAVNO ? PUNO TROŠI !

Datum objave: 13.12.2011 08:41:39
Slika
PITANJE:

imam kia shumu sound 2 2001 god 1.6 benzin,trokira i pokazuje na dijagnostici protokomer i lamda sondu,protokomer sam zamenio ali i dalje trokira,bez njega ide ali mnogo trosi,niko nezna koja je lamda sonda,ima ih dve.naznam koju da kupim,da li su iste i sta da radim?hvala unapred

ODGOVOR:

Na vašem voziu lambda sonde nisu iste . Prva sonda je regulaciona a druga sonda je kontrolna. Nije dobro da na pamet mijenjate pojedine dijelove niti da mijenjate lambda sonde jer one mogu biti ispravne a ne raditi . Rad lambda sonde može blokirati : loše izgaranje u cilindru, loše svjećice, probijanje visokog napona, nečisti injektori, prevelika količina goriva, falš zrak na usisnoj strani motora, propuštanje na nekom od ventila, loša kompresija na jednom ili više cilindara. Ako spomenuti razlozi nisu otklonjeni , može se dogoditi da ugradite novu lambda sondu i da nova sonda opet ne radi . Najbolje bi bilo da se Vašim vozilom bavi stručnjak jer se lako može dogoditi da ćete zamijeniti i dijelove koji su ispravni  a rezultat će izostati.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1.3 i. - VOZILOM SE TREBA BAVITI STRUČNJAK

Datum objave: 12.12.2011 23:07:00
Slika
PITANJE:

Poštovani; posjedujem skodu feliciu 1.3 lx 2000 godiste.Kupio sam je 2005 i tada je radila tiho i nije dimila puno.Medjutim sada puno dimi i izbacuje crnu smjesu na auspuh i prilikom voznje tj prilikom prebacivanja iz 3 u 4 brzinu cujem neko tutkanje(štekćanje) u motoru isto kao da nema dovoljno snage da primi 4 brzinu nebitno jesam li ga presaltao u 4 pri brzini od 60 km/h ili 80 km/h.Majstor mi je promjenio svijecice bombinu i napaltio 90km a nista rijesio nije.Jos jedan problem je velika potrosnja goriva.Skoda je benzinac i trosi po 10 -11 litara na 100km za mene je to previse s obzirom da je motor 1.3.Zahvaljujem na odgovoru

ODGOVOR:

Vašim vozilom se treba baviti stručnjak a ne priučeni radnik . Zatražite da Vam servis koji je na dobrom glasu napravi dijagnostiku motora i da Vam nakon toga kaže što je neispravno i cijenu popravka. Moguće neispravnosti su : pojedini senzori motora, regulator tlaka goriva, injektori, potenciometar zakolpke snage, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, lambda sonda, mehaničko stanje motora, električna instalacija, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - DUGO VERGLA

Datum objave: 12.12.2011 23:09:53
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, imam opel astru 2.0 DTI, 2000. g.p. i imam problema sa paljenjem auta kad je auto hladno, odnosno kada miruje malo duži vremenski period, naime auto dugo vergla i tek nakon nekog vremena spoji i upali, vozio sam ga na diagnostiku i pojavila mi se greška odnosno izbacilo mi je grešku da mi je visoka temperatura ulja u motoru, s toga vas molim da mi objasnite koje je najbolje rješenje za mene odnosno šta mi preporučujete da radim. unapred hvala. lijep pozdrav

ODGOVOR:

Dijagnostika koju ste napravili nije ništa koristila jer se i dalje ne zna što je neispravno. Moguće neispravnosti su : akumulator , elektropokretač, zrak u sustavu goriva, filteri, grijači, mehaničko stanje motora ( tlakovi kompresije ) , relej grijača, senzor ECT, dobavna pumpa, regulator količine goriva, dize, EGR ventil, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, kontrolni modul visokotlačne pumpe. Prema navedenom opisu i mogućim kvarovima , Vašim vozilom se treba baviti stručnjak a ne amater . Ovakvih vrsta kvarova imam vrlo često i zato sam naveo sve moguće uzroke koji utječu na otežano paljenje.

na vrh Povratak na vrh

SEAT TOLEDO 1,9 TDI - OSTANE BEZ SNAGE

Datum objave: 12.12.2011 14:34:47
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, Posjedujem Seat Toledo 1.9 TDI,2002.g 81KW, ASV. Automobil ima 165t km.Problem je što ne znam što uzrokuje da elektronika pali "safe mode" i gasi turbinu. Kod mehaničara sam bio bar 5-6 puta vezano za taj problem. 1. posjet - utvrđeno začađenje turbine i puknuće membrane na uređaju koji podiže krilca u turbini. Turbina očišćena i stavljen ispravan (polovni) uređaj koji podiže krilca sa audija. 2. posjet - nažalost turbina se opet gasila. Utvrđen kvar na ventilu turbine - stavljen novi. 3. Problem i dalje ostaje. Utvrđen kvar na senzoru turba. Stavljen polovni.Auto radio odlično mjesec dana (možda nisam primjetio da je problem i dalje prisutan jer ne prelazim 3000 okretaja često) 4. Ponovno se gasi turbina - nađeno puknuće na cijevi koja vodi od intercoolera do turbine, zamijenjena sa novom.Prije te zamjene se turbina znala gasiti i na nižim okretajima. Možete li mi reći neki savjet, da li je nešto propušteno učniti. Više puta sam ugrozio živote putnika u automobilu i samoga sebe jer se turbina ugasi prilikom pretjecanja jer tada najčešće pređem 3000 okretaja. Mehaničar sumnja da je netko dirao po kompjutoru i radio remapiranje. Da li to može uzorkovati problem? Auto je u mojem vlasništvu nešto oko 8 mjeseci tako da neznam cijelu njegovu povijest. Unaprijed hvala na svakom savjetu.

ODGOVOR:

Iz Vašeg cjelokupnog opisa mogu zaključiti da u pojedinim momentima motor izgubi snagu . To nužno ne mora biti samo turbina jer mogu postojati i drugi uzroci . Ispitivanjem pojedinih sklopova i dijelova na Vašem vozilu može se otkriti kvar i predložiti rješenje . Ovom prilikom ću i nabrojiti što sve može biti uzrok a to su : mehaničko stanje motora, senzor pedale gasa, pojava zraka u sustavu goriva, dize, MAF mjerač mase zraka, ( turbinu smo već spomenuli ) , senzor apsolutnog tlaka zraka MAP, EGR ventil, regulator količine goriva , solenoid vremena ubrizgavanja, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, kontrolni solenoid usisanog zraka, kontrolni modul pumpe, senzor radilice, začepljenje auspuha, električna instalacija motora, kontrolni modul pumpe, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,6 i. 16V 1998. - ŠTO DA RADIM ?

Datum objave: 12.12.2011 12:56:35
Slika
PITANJE:

Postovanje , nakon problema sa mojom Tigrom i neuspjesnim popravcima molim vas ukoliko mi mozete pomoci vasim savjetom sta da radim. Prilikom voznje upali se lampica moptora - 2 puta ciscen AGR ventil koji se zablokirao doslovce , ni nakon toga poboljsanje i promjenejen AGR . Nakon par dana voznje samo malo veca brzina jer mi svi savjetovali da brze vozim ali odmah se upali lampica . Lampaica kada se upali motor brze radi , vise dima iz auspuha i ako nije noga na gasu motor se ili ugasi ili kao da se gusi okretaji padaju i dizu se. Nakon toga sve u roku par dana ciscena i usisna grana. Neznam sta da radim da idem negdje propuhati auto bojim se jer upravo prilikom toga kada ubrzam se to i dogodi. I prije se znala upaliti lampica i greska AGR ventil ali samo je gorila i nikad takvi problemi. Joz jedna stvar koja se nedogadja uvije i nepali se lampica pri manjim brzinama grad itd. nekad ostanu okretaji gore iako nije noga na gasu i zaustavim se to prestane ako dodam gas ili ubacim u brzinu ponovno . Molim vas ako mi mozete sugerirati nesto jer neznam sta da radim niti u koji servis ,jer se tamo drze samo greske AGR ventil koja moze biti povezana sa jos necim drugim. Tigra 1,6 16 V 1998. Prosla 160 000 ? jer je iz druge ruke sigurna sam da su vraceni km. Bila je i generalna na glavi motora prije 4 godine radi ventila. Nadam se skorom odgovoru jer se fakticki neusudjujem voziti . Hvala i LP

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu ovoga časa mogao bih nabrojiti više od dvadeset mogućih neispravnosti na Vašem vozilu. Međutim od toga na bi imali nikakve koristi . Vaše vozilo treba stručnjak ( znalac ) i nakon obavljenog ispitivanja točno se mogu znati sve neispravnosti i cijena popravka . Poznata mi je činjenica da takvu uslugu ne možete dobiti u svakom servisu . Osobno takvu vrstu ispitivanja i popravaka radim svakodnevno , zato mi je poznato da je to vrlo stručan posao koji nekada traje i više dana. Odgovor na Vaše pitanje " što da radite " je , povjerite dijagnostiku i popravak servisu od povjerenja koji će najprije obaviti detaljni pregled, predložiti rješenje, navesti cijenu popravka i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar/kvarove .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 i. - TEŠKO PALI , PUNO TROŠI

Datum objave: 12.12.2011 12:26:30
Slika
PITANJE:

Postovani,opel astra 1994 1,4 imam problem povecane potrosnje.Auto je naglo povecao potrosnju duplo.trosio je u gradu 8-10 litara,sad trosi 16-20. Normalna voznja,menjam brzine do 2500 obrtaja.Mnogo teze pali nego ranije.I kad je motor hladan auto radi kao dizel.Dobro vuce pri vecim obrtajima.Kad krecem auto se gusi i kad dam gas u motoru se cuje neko lupanje,kao kod dizela. Sta moze biti? Hvala

ODGOVOR:

Potrebno je obaviti kompletno ispitivanje i testiranje motora i to po slijedećem redoslijedu : mehanički sustav motora ( faza motora, kompresija, ispravnost bregaste osovine i podizača ventila , zabrtvljenost usisnog kolektora ) , sustav dobave goriva ( filteri, tlak goriva, ispravnost injektora , MAP senzor , ECT senzor, IAT senzor, senzor radilice, senzor zaklopke snage, lambda sonda, mjerač msae zraka ) , sustav paljenja ( kablovi, svjećice, bobina , razvodnik paljenja, elektronika paljenja ) .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - KOČNE PAPUČICE

Datum objave: 11.12.2011 17:15:09
Slika
PITANJE:

Poštovani g.dine Meić, ako je moguće, molim Vas da mi javite adresu nekog servisa ili trgovine u Zagrebu gdje bih za svoje vozilo Citroen Xsara (1998. godište) 1.4i mogao nabaviti, tj. kupiti MEHANIZAM ZA PODEŠAVANJE ZADNJIH PAKNI XSARA (tzv. "EKSCENTRE")!!?? Unaprijed se zahvalujem na Vašem brzom odgovoru.

ODGOVOR:

Neznam otkuda Vam podatak da Vaše vozilo ima ekscentra za podešavanje zadnjih kočnih papučica jer to ne odgovara istini . Ne postoje ekscentri nego se sustav podešava automatski . Potrebno je obaviti samo početno podešavanje a nakon toga sve radi spomenuta automatika.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,6 i. - SUMNJA NA BRTVU GLAVE

Datum objave: 11.12.2011 17:09:24
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine zamolio bih vas za strucan savet! Vozim golfa3 96 god. motor 1.6 benzinac. Imam problem sa termostatom, nece da mi otvori na temperaturi na kojoj bi trebao otvoriti 87c. vec nastavi da tera temperaturu prema crvenoj zoni, zamenio sam dva nova termostata i nista! Ponasa se isto! Razgovarao sam sa jednim majstorom i on sumnja da je u pitanju glava motora! I da cu morati da je nosim na ravnanje! Odnosno da je produvao dihtung glave! Moje pitanje je da li postoji mogucnost da zbog tako neceg nece da otvara termostat, i da li moze tu da pravi problem termoprekidac ili indikator. ali mislim da oni nemaju nikakve veze sa tim!

ODGOVOR:

Kada je termostat neispravan ( i kada ostane u zatvorenom položaju ) motor će zakuhati i izbaciti tekućinu na čep ekspanzione posude . Ako ste stavili novi termostat i ako motor ne izbacuje tekućinu na čep ekspanzione posude to je dobar znak . Moguće je da nije ispravan indikator temperature i tada imate prikazanu veću temperaturu motora nego što je u stvarnosti . Provjerite tu činjenicu . Svaki bolji servis može izmjeriti stvarnu temperaturu motora i tako utvrditi da li je uzrok indikator ili nešto drugo .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,1 i. - PUNO TROŠI

Datum objave: 11.12.2011 16:46:06
Slika
PITANJE:

POSJEDUJEM FIAT PUNTA1 1,1 MOTOR 40kW I POVECALA MI SE POTROSNJA ALI ON NEMA MOGUCNOST DA SE PRIKLJUCI NA DIJAGNOSTIKU PA SAM OTISO KOD MAJSTORA I ON MI JE IMJENIO NEKE DIJELOVE ALI OPET ISTO SAD MI KAZE DA JE LAMBDA SONDA NEZNAM DALI JE DO NJE JER DIJELOVE MIJENJAT NIJE BAS JEFTINO I TO BEZ RAZLOGA I OTKOPCAO SAM LAMBDA SONDU I AUTO TROSI ISTO I VUCE ISTO NEMA RAZLIKE SAD NEZNAM DALI JE DO LAMBDA SONDE ILI NESTO DRUGO DALI BI TREBAO DA PROMJENI NA SNAZI ILI NA POTROSNJI KAD LAMBDA SONDA ODE ILI AKO NIJE OTISLA A JA OTKOPCAO DALI JE TREBAO TAD DA POVECA PTOROSNJA DA NA SNAZI PROMJENI I KOLIKO OTPRILIKE MOLIM VAS AKO STE U MOGUCNOSTI DA MI ODGOVORITE HER VEC SAM DOSTA NOVCA DAO NA POPRAVKU A AUTO ISTO

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu se normalno može obaviti kompletna dijagnostika motora . Ako treba potražite drugi servis koji ima mogućnost da obavi kompletna ispitivanja na Vašem motoru radi velike potrošnje goriva. Nakon toga točno ćete znati što je neispravno i cijenu popravka. Ispitati treba : mehaničko stanje motora, sustav elektronskog ubrizgavanja, sustav paljenja, sustav za upravljanje motorom .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 1,1 i. - MOTOR SE NE MOŽE ZAGRIJATI

Datum objave: 11.12.2011 16:40:01
Slika
PITANJE:

POštovani , imam peugoet 106 xr 1.1 prilikom mjenjanja antifriza ,otvorio sam crijevo koje je spojeno na kiler i ispustio svu tekucinu,nakon toga procistio sam i poceo ulijevati antifriz, mozete mi objasniti zasto nakon toga prilikom brzog zagrijavanja motora nece se upaliti termostat ...jeli mozda do ventila koji je ostao u drugom polozaju pa se nemoze otvoriti?.. Lijep pozrdav i HVALA!

ODGOVOR:

Uz pretpostavku da ste napunili rashladni sustav , potrebno je pustiti da se motor zagrije ( može raditi i na leru ) . Kada se motor zagrije mora se otvoriti termostat . Ako se termostat ne otvori motor će izbaciti rashladnu tekućinu na čep ekspanzione posude . Postoji također vjerovatnost da je termostat ostao blokiran u otvorenom položaju . U tom slučaju motor s emože zagrijati jedino na mjestu i to s povišenim brojem okretaja . Na otvorenoj cesti motor neće moći postići radnu temperaturu radi otvorenog ( neispravnog ) termostata .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,9 D - TLAK ULJA

Datum objave: 11.12.2011 16:31:10
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav iz Zenice imam jedan problem sa reno clio 19 dizel 95 god.Tek sam ga kupio s greskom diktung glave otisao i sve sam uradio provjerio glavu poravnao i sve sto treba jer radim taj posao i kad sam sve spakovao sve ok ali uljna pumpa ne radi slabo baca ulje jer sam i to provjerio pa neznam sta moze biti a sve je bilo ok s pumpom kad sam ga kupio jer je bio u voznom stanju i ja sam ga vozio pa ako znate nesto u vezi toga bio bih vam zahvalan na savjetu sta da radim .Veliki pozdrav za vas

ODGOVOR:

Tlak ulja u motoru treba izmjeriti manometrom (  a ne gledati kako pumpa za ulje baca ulje. ). Kada motor radi na leru  ( motor potpuno zagrijan ) , tlak ulja treba biti veći od 0,9 bara a kod povećanog broja okretaja tlak ulja treba biti veći od 3 bara. Ako to nije tako potrebno je pregledati : filter ulja, usisnu cijev uljne pumpe, uljnu pumpu, ležajeve radilice, ostala istrošenja u motoru .

na vrh Povratak na vrh