Danas je: 26.04.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FORD MONDEO 2,0 D TDCI - DIZE COMMON RAIL ?

Datum objave: 04.01.2012 13:29:11
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine meicu! Imam ford mondeo 2004 godište 85 kw tj.115ks u julu 2011 g nije mogao upaliti pa sam ga odvezao u ovlašteni servfis. rekli su da su stradali injektori i da ih treba zamijeniti ili raparirati. prihvatio sam reparaciju. Kada je sve to završeno auto je upalilo ali je nešto lupalo u motoru. Sada se to lupanje sve vise cuje pogotovo kada se auto zagrijava a radi do 2000 obrtaja. Bio sam kod drugog servisera i konstatovao je da dizne nisu uredu jer povrat goriva iz dizni nije ujednačen. dvije dizne gotovo duplo više vrate goriva nego preostale dvije. Navodim Vam mjerenja od dizni pri 1500 obrtaj D1 48 preliv 29; D2 48 preliv 31; D3 48 preliv 24 i D4 49 preliv 34 Napominjem takođe da dvije dizne su iz iste serije tj EJDR005002Z jedna je iz serije EJDR0050021Z a zadnjoj neznam kojoj seriji pripada ali znam da nije nijedna navedena. Molim Vas da mi odgovorite da li ima veze ove serije dizni i dai je moguće ponovo reparirati injektore i to dovesti u normalu? Hvala! S poštovanjem!

ODGOVOR:

Za ispravan rad Vašega motora bitna je svaka sitnica a naročito je bitna količina goriva i ispravnost diza. Količina goriva na svim dizama mora biti potpuno ista . Radi Vaše informacije želim reći da dize u jednom taktu imaju tri ubrizgavanja goriva i to predubrizgavanje , glavno ubrizgavanje, završno ubrizgavanje . Količina ubrizganog goriva ovisi o trajanju otvorenosti ventila dize i promjenjivom tlaku gorivau zajedničkom sabirniku ( Rail-u ) . Iz navedenog možete zaključiti koliko je važno da dize budu ispravne i da količine goriva budu jednake . Predlažem da sve dize na Vašem motoru ispitate na specijelnom ispitnom uređaju . Nakon toga ćete znati da li se iste mogu popraviti ili treba ugraditi druge . Najpovoljnija varijanta je ugradnja tvornički repariranih diza , na koje se dobiva garancija .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 146 1,6 i. BOXER - ZAŠTO NE PRIMA GAS ?

Datum objave: 04.01.2012 12:57:57
Slika
PITANJE:

dobar dan mostovani medicu,imam alfu 146.motor 1.6 bokser kad ga upalim nece mi primi gas odma se ugasi jeli mi morete momoci unaprid hvala

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih se motor može gasiti a točan odgovor mogu dati tek nakon dijagnostike motora . Mogući razlozi su : nečist rezervoar, filteri, niski tlak goriva, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka MAP, senzor temperature zraka IAT, senzor položaja zaklopke snage TPS, mjerač mase zraka , odzračni ventil spremnika goriva EVAP, senzor broja okretaja RPM, električna instalacija motora, aktuator minimuma, propuštanje na usinom kolektoru, mehaničko stanje motora, loša iskra na svjećicama, razvodnik paljenja, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - KAKO SE ......???

Datum objave: 03.01.2012 00:52:03
Slika
PITANJE:

Post. G-ne Meic, Rado sam preporucio poznanicima i mehanicariuma da citaju Vas sajt.Zamolio bih Vas da mi malo objasnite:kako se odzracuje gorivo?Kako se (bez rasklapanja motora)konstatuje i otklanja suzenje usisne i izduvne grane,posebno za karb. i mpi motore i kada se i kako koristi Carbon cleaner.Gledao sam na nekim indijskim sajtovima da ima citava aparatura za ciscenje cadji .Koliko ta cadj i posle kolike kilometraze se formira i za koliko umanjuje ucinak motora?

ODGOVOR:

Poštovani gospodine, za sve što ste pitali potrebno je pročitati puno knjiga, završiti mnogo specijaliziranih školovanja , odraditi više desetaka godina u autoservisnoj djelatnosti , napraviti na stotine generalnih popravaka, napraviti na tisuće dijagnostika motora, voditi vlastitu bazu podataka o tipičnim i netipičnim kvarovima. Na vaše pitanje ću rado odgovoriti ako navedete o kojem vozilu se radi i koji su problemi . Ne može se odgovoriti općenito nego konkretno .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,7 DTI - ŠTO JE NEISPRAVNO ?

Datum objave: 03.01.2012 16:45:29
Slika
PITANJE:

postovani gospodine Meicu imam problem sa opel corsom 1.7 dti 2001 godiste pre 10 dana sam zamenio protokomer i vozilo mi je islo odlicno u poslednja dva dana upalila mi se lampica zuta check engine i pokazije greske 0100 i 1125 i nece da vuce ljepo. kad iskljucim protokomer onda mnogo bolje vuce ali dosta dimi crn dim. motor je u odlicnom stanju ne baca nigde ulje i ne trosi ulje. sad mi se povecala i potrosnja goriva sta bi mogao biti problem? hvala unapred. pozdrav

ODGOVOR:

Normalno je da se povećala potrošnja goriva ako ste iskopčali mjerač protoka zraka a uz to još svijetli i kontrolna lampica motora. Na vašem vozilu treba napraviti dijagnostiku motora i ispitati slijedeće : senzor pedale gasa, dize, EGR ventil, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, senzor temperature motora , senzor radilice, električnu instalaciju motora, ECU centralu motora .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 6 2,0 DI - LOŠ RAD MOTORA ?

Datum objave: 03.01.2012 16:31:04
Slika
PITANJE:

Imam Mazdu 6 2.0 DI, 100 kW, 2003. godište. Broj šasije JMZGG14R231147035, na kojoj je napravljena kompletna generalna motora. Kod prvog paljenja motor je teže upalio, radio na minimumu normalno i dodavanjem gasa počeo "trokirati", počeo izlaziti bijeli dim na auspuhu i ugasio se. Dijagnostikom se pretpostavlja da je uzrok senzor pritiska goriva (na cijevi raila. Molim Vaše mišljenje i savjet. Zahvaljujem S poštovanjem Emil

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija ) ako je sve napravljeno po pravilima struke ovo treba zanemariti , senzor pedale gasa, dize, senzor radilice, senzor tlaka goriva na Rail-u , solenoid za kontrolu tlaka goriva, visokotlačna pumpa, začepljenje ispušnog sustava, električna instalacija motora, MAF senzor, regulacioni ventil turbine , senzor tlaka zraka, EGR ventil, senzor brzine vozila, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 i. - MOTOR MALO PREKIDA ?

Datum objave: 03.01.2012 15:30:43
Slika
PITANJE:

Pozdrav,imam Opel Vectru 2.0i GLS iz 90-te presla 230tkm,auto je stvarno odlican nakon toliko godina,jedino me muci sto auto malo trokira,i to vise kad je zagrijan nego kad je hladan i radi pod cokom,cim dam malo gasa radi mirno ko beba,promjenio sam svjecice i kablove,malo je bolje ali jos cuka,da li je to i normalno za auto star 20 godina,ili se moze nesto napraviti,koji mi j najbezbolniji i najjeftijiji nacin da utvrdim kvar,ja pretpostavljam da je kompresija ili pumpa goriva.

ODGOVOR:

Iako je Vaše vozilo staro 20 godina nema razloga da ne radi ispravno . Najjednostavniji način da otklonite kvar je da najprije pregledate : mehanički sustav motora, sustav dobave goriva , sustav za stvaranje iskre na svjećicama. Ne bi bilo dobro da pojedine dijelove mijenjate na pamet jer se tako mogu napraviti troškovi a rezultat obično izostane . Moguće neispravnosti su : probijane visokog napona, loša iskra na svjećicama, pojedini senzori motora, davač pložaja zaklopke snage, nečisti injektori, tlak goriva, filteri, mjerač tlaka zraka, električnainstalacija motora, motorić minimuma, ECU centrala, razlika u tlakovima kompresije, propuštanje na usisnom kolektoru .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 5 - ŠTO LUPA ?

Datum objave: 03.01.2012 13:21:27
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine imam Renaulta 5 i prilikom kocenja cuje mi se lupanje.Molio bih da mi odgovorite u cemu je problem ?

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogu dati nakon pregleda Vašega vozila ( pregled je za Vas besplatan ) . Moguće neispravnosti su : diskovi, kočna kliješta, selen blokovi ovjesa, kugle ovjesa, spone volana, hvatišta ovjesa .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,3 S - MOTOR SE GASI ?

Datum objave: 02.01.2012 22:33:45
Slika
PITANJE:

Postovani,imam jedno pitanje vezano za Golf 2 1.3benz 1986god. 40KW...u toku voznje kada stisnem kvaclo obrtaj mu padne i ugasi se.A isto tako mi se desava i nekad kad stoji na leru,a nekad radi normalno...pa bih vas molio za pomoc da znam sta mi je dalje raditi ... unapred veliko hvala...

ODGOVOR:

Mislim da sam Vam već odgovorio na ovo pitanje ali ću ponoviti opet . Mogući uzroci su : nečist karburator, loše podešen karburator, platine, predpaljenje, svjećice, propuštanje na usisnoj grani, loše mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - POVEĆANI NIVO ULJA

Datum objave: 02.01.2012 22:29:23
Slika
PITANJE:

imam problem na Ford Focusu 1.8 tdci 85kW 2003.godište. Primjetio sam da se nivo ulja u karteru povećao za cca 10mm i sumnjam na curenje injektora ili pumpe visokog pritiska.I sam sam automehaničar ali nemam iskustva s tim motorom,samo sam siguran da ga ne smijem voziti dok ne otklonim kvar.Mehaničar iz Ford servisa preko telefona mi je rekao da su oni imali više tih slučajeva i da je problem bio u injektorima,nikad pumpa.Dok kolege u gradu tvrde da je u pitanju pumpa visokog pritiska iako nitko od njih nije osobno imao taj problem.nivo rashladne tekućine je u redu tako da sumnjam samo na gorivo.

ODGOVOR:

Zamijenite ulje u motoru i filter ulja . Dobro zapamtite nivo ulja na mjernoj šipki . Napravite 1.000 km vožnje i opte kontrolirajte nivo ulja ( najbolje prije jutarnjeg paljenja ) . Nivo ulja treba biti nešto niži ili isti . Ako je to tako obavite još jednu kontrolu na 2.000 km . Ako se nivo ulja ipak diže obavite ispitivanje diza .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. - NOVI ANTIFRIZ I CURENJE ?

Datum objave: 03.01.2012 09:11:42
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim vaš savjet. Imam Renault Twinga koji je u odličnom stanju iako je 97. godište. Redovito ga servisiram. Prije tri mjeseca su mi u servisu (nije ovlašteni reno servis) zamijenili zupčasti remen, vodenu pumpu i zatezač, te antifriz. Nakon nekoliko dana sam išao obaviti provjeru količine antifriza i otvorio posudu za antifriz i iz nje je izašao je zrak (kao da je bio pod pritiskom), ulio sam oko pola litre antifriza. Od tada svakih mjesec dana moram naliti oko pola litre antifriza. Nigdje se ne vidi curenje. Bio sam u servisu i rekli su mi da je to normalno i da će se to stabilizirati. Molim vaš savjet što se događa i što treba provjeriti jer mislim da to nije dobro i namjeravam zahtijevati da mi to srede jer sam kod njih kupio dijelove i uredno platio. Zahvaljujem i želim vam svako dobro u 2012. godini.

ODGOVOR:

SIgurno je da se na Vašem vozilu ( motoru ) događa da negdje propušta rashladni sustav . Svako propuštanje se uglavnom može otkriti bilo da je trag vidljiv ili nevidljiv . Na vozilu koje je staro 14 godina može se dogoditi da stavljanjem novog antifriza dođe do propuštanja na nekom mjestu rashladnog sustava. U tom slučaju to nije greška servisa nego dotrajalost nekog dijela rashladnog sustava. Obavite još jednom detaljnu kontrolu rashladnog sustava a na takvoj kontroli stručna osoba može otkriti mjesto propuštanja . Kritična mjesta su : hladnjak, mali hladnjak, ventil grijača, cijevi, pumpa za vodu , pojedina brtvila .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 i. - NE ZNAJU PRONAĆI KVAR ?

Datum objave: 03.01.2012 09:01:43
Slika
PITANJE:

radi se o renault laguni 1.8 RT, 97.god. motor jako teško pali, potrebno je dosta verglanja dok ga upali. Kada upali sam od sebe digne okretaje na oko 3000 i ne pušta, među svim tim dosta se osjeti miris benzina. u jednom servisu promjenjen je pozicioner gasa, kvar i dalje nije otklonjen, događa se isto, ponovnim spajanjem na računalo izbacila se greška na elektronici, no majstori i dalje nisu sigurni jel u pitanju elektronika. Dali je moguće da je elektronika u laguni dala svoje ili se radi o nećem drugom? unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Kvar koji ste opisali da postoji na Vašem vozilu , može se otkriti i otkloniti . Za to je potrebno detaljno i pojedinačno ispitivanje pojedinih dijelova i sklopova . Mogući kvarovi mogu biti : mehanički, hidraulični, električni , elektronski . Ovom prilikom mogu nabrojiti više od trideset mogućih neispravnosti ali od toga Vi ne bi imali koristi . Koristi ćete imati ako Vaše vozilo pregleda servis koji može obaviti sva potreban ispitivanja koja sam spomenuo .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. 16V - NEKAD NEMA SNAGE ?

Datum objave: 03.01.2012 08:46:32
Slika
PITANJE:

Pozdrav,imam polo 1.4 16v 2003god.imam par problema,ponekad se pale lampice motora i EPC lampica skoro od novog.Motor radi normalno iako mi se čini da slabije vuče(u servisu kažu da je sve ok u više navrata).Drugi problem,nedavno sam uzeo auto sa popravka (bio kod karosera totalna demont.i mont.)od tada mi zuji cent.brava lijevih vrata vozača samo prilikom otvaranja i ponakad neče otvoriti ostala vrata pritiskom prekidača koji se nalazi na voz.vratima. Hvala i Ugodni Blagdani!!!!

ODGOVOR:

Kontrolna lampica EPC ( Electronic Power Control ) se može paliti radi brojnih razloga a najčešće su to : pojedini senzori motora, lambda sonda, davač položaja zaklopke snage, odzračni ventil rezervoara, regulator tlaka goriva, filteri, tlak goriva, injektori, pad napona na pojedinim električnim vodovima od motora do ECU centrala, probijanje visokog napona , loša iskra na svjećicama, ECU centrala . Problem s centralnom bravom može biti vezan uz bravu vozačevih vrata . Često puta se to može riješiti , čišćenjem i razrađivanjem bravice i motorića bravice vrata. Sve što sam naveo može se uredno defektirati i odmah predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,8 i. 16V - GASI SE NA LERU ???

Datum objave: 03.01.2012 08:35:17
Slika
PITANJE:

Poštovani opel vectra b 1.8 16v. 1998. god. 190 tkm sa ugrađenim plinom, problem je sa ler gasom neovisno da li radi na plin ili benzin, naime ima dana kad se tokom vožnje prilikom oduzimanja gasa kod zaustavaljanja (recimo semafor,propuštanje pješaka ili slično) jednostavno ugasi i nakon toga ponovno normalno ga upalim.Zna se dogodit da nekoliko dana zaredom ne pokazuje navedene simptome a onda opet isto, na svakom semaforu se ugasi. Izvadio sam motorić ler gasa ( ako se tako zove uređaj slijeve strane usisne zaklopke-na njemčkom jeziku "leerlaufregler" )te istog očistio ali problem nisam riješio. Nadalje sam probao spomenuti leerlaufregler osloboditi struje iskapčanjem strujnog đeka i pošto tada nije htio raditi u leru, zaključio sam da je ispravan, no mjerenjem napona koji dolazi na spomenuti leerlaufregler ostao sam u dilemi ispravnosti rada istog budući napon koji dolazi na taj uređaj iznosi 3-4,5 volti ovisno o dodavanju gasa,dodavanjem gasa napon pada. dakle,molim Vas odgovor da li je napon od 3-4.5 volti odgovarajući za ispravan rad "leerlaufreglera" ili moram otklanjanje opisanog gašenja na leru potražiti u drugim sklopovima? srdačno pozdravljam i zahvaljujem željko

ODGOVOR:

Aktuatorom minimuma ( Idle Speed Control  ISC ) upravlja računalo motora . Napon između pinova 2 i 4 je 5 V  a napon između pinova 1 i 4 je 3,9 V . Omska vrijednost između pinova 2 i 4 treba biti 1.819 Ohm  a između pinova 1 i 2 treba biti 921 - 1.087 Ohm-a . Uz to mogu postojati i brojni drugi razlozi kao što su : pojedini dijelovi sustava ubrizgavanja , dijelovi sustava paljenja, mehanički uzroci, ECU računalo motora .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 W202 - EMULZIJA ?

Datum objave: 01.01.2012 12:55:13
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, od nedavno tacnije 3 god. posedujem mercedes c180 w202 1993 god. sa predjenih 250.000 km. do pre par hiljada kilometara koristio sam ulje I.G.A.T. 10W/40 HC i nije bilo nikakvih problema.posto nisam mogao vise naci to ulje presao sam na CASTROL 10W/40 i javio se sledeci problem, u crevu iberlaufa pojavila se neka bela smesa sa par kapi vode, to sam ocistio ali posle desetak dana kada sam proverio bilo je ponovo. Auto vozim na relativno kratkim relacijama. 10km do posla i toliko u povratku. Dali je to posledica ulja ili je jos nesto moguce. Pozdrav

ODGOVOR:

Uzrok radi kojega se pojavljuje bijela smjesa ( emulzija ) nije motorno ulje nego kratke relacije koje vozite i na kojima se motor ne može zagrijati na radnu temperaturu . Uzrok je kondenzat koji se stvara u motoru a koji radi nezagrijanog motora ne može ispariti nego stvara emulziju ( kondenzat + ulje ) . Za svaki slučaj provjerite ispravnost termostata . Po potrebi malo duže zagrijavajte motor prije nego krenete .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 16V - ZAŠTO SU SE UPALILE LAMPICE ?

Datum objave: 01.01.2012 12:43:34
Slika
PITANJE:

renault twingo 2003g.55/75 16V upalila se lampica narandjasta-ikona oblika pumpice/kockica/u tom trenu motor je zadrhtao ,zamalo da se nije ugasio,i itovremeno se upalila druga lampica oblika- zarnice -koja se odmah ugasila, ali je ostala stalno goriti ona prva lampica pumpica- kockica.sada se motor cesto ugasi kada ga ,upalim ili kada cekam na semaforu,- kada se smanji broj okretaja prilikom zaustavljanja.kada sam na otvorenoj cesti sve je normalno.napomena-svaki put kada se hoce ugasiti motor upali se ikona -zarnica- ali ona se ugasi kada motor proradi.

ODGOVOR:

Kontrolne lampice se pale kada postoje slijedeće neispravnosti : loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, bobina, neispravni pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, lambda sonda, nečisti injektori, loš rad sustava ubrizgavanja goriva, greška na električnoj instalaciji motora, niski napon punjenja alternatora, dotrajao akumulator, propuštanje na usisnom kolektoru, katalizator, mehaničko stanje motora. Kada bi obaviti kompletno ispitivanje i dijagnostiku motora , točno bi znali što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,4 i. 16V - ŠTO MOŽE BITI ?

Datum objave: 01.01.2012 12:12:52
Slika
PITANJE:

Kupio sam prije par mjeseci Seat Ibizu 1.4 16V..svaki puta kad krenem u prvoj brzini ili u rikverc, nešto stalno lupi kod motora.prazni hod poluosovine ili?? I počela mi je blicat lampica od motora.i motor se jako trese u leru.Ne radi normalno...ko da bi samo 3 cilindra radila..zahvaljujem..

ODGOVOR:

Vaše vozilo treba najprije pregledati i tada se mogu navesti sve neispravnosti i cijena popravka. Moguće neispravnosti su : zračnost na pojedinim dilelovima ovjesa , aksijalni ležaj amortizera, vilica ovjesa, zračnost u poluosovini . Kontrolna lampica motora ukazuje na neispravan rad motora a najčešći uzroci su : pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, zaklopka snage, nečisti injektori, tlak goriva, loša iskra na svjećicama, električna instalacija motora, lambda osda, mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,5 TDI - MOTOR NE MOŽE UPALITI KADA MALO ODSTOJI ?

Datum objave: 01.01.2012 11:56:04
Slika
PITANJE:

Postovani imam sledeci problem..posjedujem AUDI A4 2.5 TDI V6 2000 god ..i problem mi se pojavio nedavno kada auto nije moglo upaliti nakon sto sam ga ostavio preko noci ...prvo sto sam otklonio to je bio kvar na pumpi u rezerovaru ona je bila zapusena ali nakon toga auto opet nece da upali,zamjenuo sam filter goriva stavio nepovratni ventil i takodje ne pomaze,naime auto jedino pali kada popustim 3 dizne na motoru i nakon par sekundi verlganja uspije da upali ... isto tako auto kada radi par sati ugasim ga odmah i opet pali bez problema ali cim odstoji neki period (3 sata) nece da pali,pa bi vas molio da me usmjerite na sledeca rjesanja,dali je moguce da je kvar u bosch pumpi,mozda grijaci ne radi (zaboravio sam napomenuti da kad dam kontakt indikator grijaca stoji par sekundi i ugasi se sto ranije nije bilo tako )...srdacan pozdrav ! ...

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok je zrak kojega uvlači visokotlačna pumpa. Kritična mjesta su : cijevi dobavne pumpe u rezervoarau, cijevi dovoda goriva izvan rezervoara, filter goriva, priključci za povrat goriva na dizama, visokotlačna pumpa . Ako je uzrok visokotlačna pumpa ista se mora servisirati .

na vrh Povratak na vrh

JEEP CHEROKEE 4,0 i. - GRIJANJE I KOČNICA

Datum objave: 31.12.2011 17:08:26
Slika
PITANJE:

Postovani Gospodine Meicu, zelio bih da Vam se zahvalim na odgovoru na moje pitanje postavljeno 14.08. 2011 godine u vezi ABS-a. Imam Jipa Cirokija 4.0 benzinac 1991 godina. Posjeduje ful opremu. Ne radi mi ABS. Pregorio mi je osigurac od ABS 35A. U prethodnom pitanju mislim da sam Vas pogresno informisao. Naime radi seo sledecem. Ja sam imao nezgodu, udario prednju desnu stranu vozila. Vozilo popravio i od tada ne mogu polugom prebaciti grijanje za noge. Ubrzo sam osjetio da mi ne radi Pumpa za Sevo.Kocnica je dobra ali tvrda. Laicki razmnisljam da je u pitanju negdje prekid vakuma. Najradije bih dosao do vas na servis ali nisam u materjalnoj prilici. Ja pretpostavljam da Vi imate i aparat za dijagnostiku? Molim vas da mi odgovorite dali ovo moje laicko razmisljanje ima smisla i sta bi trebao pogledati makar u vezi prebacivanja grijanja? Zelim Vam svaku srecu sretne Praznike i da Vas Bog cuva. Veliko Hvala.

ODGOVOR:

Usmjeravanje zraka za grijanje ( za noge ) radi se upravljačkim komandama  . Navedene komande zatvaraju ili otvaraju zaklopke za usmjeravanje zraka . Ako ta funkcija ne radi mogući uzroci su : komande grijača, električni ili pneumatski aktuatori ( koji pomiču zaklopke ) , blokada samih zaklopki radi deformacije ili oštećenja mehanizma za pokretanje . Najprije provjerite komande za usmjeravanje a nakon toga aktuatore . Ponekad se mora demontirati kompletan grijač . Na Vašem vozilu servo uređaj koristi podtlak iz usisnog kolektora a neispravno može biti : vakum cijev koja povezuje usisni kolektor i servo uređaj, sam servo uređaj . Pregledajte najprij evakum cijev .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO LANOS 1,5 i. - DRUGI MOTOR NE RADI DOBRO ?

Datum objave: 31.12.2011 16:49:51
Slika
PITANJE:

dobar dan,evo ovako imam jedno tesko pitanje koje nitko nemoze odgonetniti u osijeku. imam daewoo lanos 98.godiste imao sam u njemu 1.4SE motor(malo sam ga digao na autocesti pa je ostao bez ulja pa mi otisla bregasta i hidropodizaci). potom sam taj motor zamjenio sa 1.5i motorom,i od tada recimo nemam auto.auto trza pri 1-2 brzini,guta gas,tj jedva krece. mjenjao sam kompjuter,lambda sondu,bobina,svjecice,cistio dizne,kablove,pumpu goriva,motoric ler gasa i sve moguce.svi mi kazu da nije mehaniicki kvar,nego elektronski,a nitko ne zna sta mu je.ler gas mu skace sa 700 do 1100 obrtaja,i potrosnja je povecana. Nadam se da mi Vi mozete pomoci,cuo sam mnogima rjesili nedoumice. Unaprijed zahvaljujem,HVALA.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti mogu biti : mehaničke , hidraulične, električne , elektronske . Ispitati najprije treba mehanički sustav motora i to : fazu , kompresiju, propuštanje na usisnom kolektoru, auspuh . Iza toga je na redu hidraulički sustav i to : mjerenje tlaka goriva, mjerenej količine goriva, kontrola injektora . Ako je i to u redu mogu se ispitivati i ostali dijelovi sustava ubrizgavanja i to : senzor položaja zaklopke snage, MAP senzor, ECT senzor, IAT senzor, RPM senzor, senzor detonacija, senzor opložaja bregaste osovine, mjerač mase zraka . Na kraju ostaje za provjeriti : kvalitetu iskre na svjećicama, probijanje visokog naopona, električnu instalaciju motora, bobinu, upravljačku centralu motora . Imate li mogućnost ispitati sve što sam naveo ili pojedine dijelove mijenjate na pamet . Prava stvar bi bila mogućnost pračenja i mjerenja sustava elektronskog ubrizgavanja goriva na pojedinim cilindrima ( vrijeme ubrizgavanja )  i dijagramski prikaz rada sustava paljenja . Tada bi mogli vidjeti napon primara, napon sekundara, energiju iskre na svjećicama, vremensko trajanje iskre .

na vrh Povratak na vrh

BMW 330 XD - HAVARIJA TURBINE ?

Datum objave: 31.12.2011 14:48:12
Slika
PITANJE:

imam problem danas mi je crkao turbo na bmw 330xd 204ks 2005 god e46 seria bio sam na garazu oni su napravili racun 4260 eura za poravku ne daju mi se tolike pare nasao navi turbo 900 eura i veceras sam sve skinuo i dosao sam do njega ali sam primetio u 4 grijacu ima malo ulja i malo ulja na 6 cijev od usisne grane ostalo je sve normalno je li to veliki problem mogu li staviti novi turbo ili trebam jos nesto srediti i proveriti pre nego sto postavim novi kada je poceo da dimi vozio sam ga svega 400 metara ne vise molim vas objasnite mi koliko mozete bolje sta i kako da uradim i koje su posledice tog ulja sto sam video i tako sve to posto radim sam sve to u svoju garazu kod kuce unapred hvala

ODGOVOR:

Kada ugrađujete novi turbo punjač potrebno je obaviti još neke kontrolne i operativne radove . Navesti ću ih logičnim redoslijedom : 1 - doći do saznanja o uzroku radi kojega je došlo do kvara turbine 2 - otkloniti uzrok radi kojega je došlo do kvara turbine 3 - provjeriti stanje ispušnog kolektora 4 - zamijeniti ulje u motoru 5 - zamijeniti filter ulja 6 - zamijeniti filter zraka  7 - ispitati dovod i odvod ulja u turbopunjač 8 - pregledati dovod zraka ( kutija filtera, usisne cijevi )  9 - ukloniti nečistoću ili odlomljene komadiće iz usisnog dijela i iz usisnog kolektora 10 - prije spajanja dovoda ulja uliti nekoliko kapi ulja u dovod ulja  11 - prije pokretanja motora pričvrstiti filter zraka 12 - nakon pokretanja motora ostaviti da motor radi na leru 5 minuta .

na vrh Povratak na vrh