Danas je: 08.07.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SKODA OCTAVIA 1,6 i - ČUDAN RAD MOTORA ?

Datum objave: 13.01.2012 07:55:57
Slika
PITANJE:

Poštovani, radi se o automobilu Octavia 1,6i, 75 kW, elegance, 2000.g.(kraj). 1. Normalno upali, ubrzo se na stajanju ili usporavanju, tj.kočenje s uporabom kvačila ugasi. Tada je potrebito višekratno paljenje i upali i normalno ide. 2. U vožnji se zna dogoditi pritiskom na kvačilo pri mijenjanju brzine jako brujanje motora, tj. kao da je gas u leru stisnut do kraja. Puštanjem kvačila dobiva ubrzanje. Tada se mora stati i ponovno upaliti i brujanja više nema. Napomena: Pokazatelj temperature motora na kontrolnoj ploči nekada pokazuje ispravnu radnu temperaturu,a nekada se kazaljka ni ne pomakne. Hvala i s poštovanjem.

ODGOVOR:

Motor se može gasiti na leru radi brojnih razloga i to : senzor temperature motora, aktuator minimuma, pojedini davači impulsa, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor zaklopke snage, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, električna instalacija motora, nekontrolirano uvlačenje zraka na usisnom kolektoru, ECU centrala. Sve što sam naveo može biti uzrok i povećanog broja okretaja motora ( brujanje ) . Pokazivač temperature može biti u niskom položaju ako je neispravan termostat.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 2,0 DITD - TEŠKO PALI KADA JE HLADNO ?

Datum objave: 10.01.2012 18:01:41
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Mazdu 323 2.0 DITD, 2000 g. s prijeđenih 170 000 km. Početkom hladnijeg vremena ove zime počelo se događati da auto ne želi upaliti iz prve - vergla, ali se ne pali. Nakon nekoliko pokušaja auto upali. Prvi pregled nije pokazao nikakav kvar - dovod goriva, grijači, akumulator, dijagnostika... sve je bilo u redu. S pojavom toplijeg vremena auto počinje paliti iz prve. Sada se ponovno situacija pogoršala te mi treba nekoliko minuta da upalim hladan auto. Ponovna dijagnostika pokazala je problem sa injektorima, no u servisu i dalje nisu sigurni što se točno događa. Molim vas za savjet. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Uzroci otežanog paljenja mogu biti mnogobrojni . Detaljnim ispitivanjem mogu se otkriti sve neispravnosti i predložiti rješenje. Najčešće su to slijedeći uzroci : veliki pad napona prilikom startanaj motora ( akumulator, elektropokretač, električna instalecija ) , kompresija motora, grijači , dize , senzor ECT, upravljački modul grijača, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, EGR ventil, MAP senzor, senzor radilice, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,8 i. - ULJE U FILTERU ZRAKA ?

Datum objave: 10.01.2012 13:41:57
Slika
PITANJE:

postovani imam golfa 3 kabriolet 1.8i benzin.previse mi se pojavljuje ulje na karburatoru i prolazi na filter zraka dva puta sam cistio odusak ali uzalud.sto je gore ulje mi kapa na usisnu i izduvnu granu i smrad mi ulazi kroz grijanje u auto.unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Vaše vozilo nema karburator nego elektronski sustav ubrizgavanja goriva. Ulje koje vam ulazi u filter zraka dolazi iz kućišta motora kroz cijev za odušak ulja . Ako uljnih para ima previše a vi ste upravo to naveli, uzrok tome su slabi klipni prstenovi i istrošenost cilindara . Navedeno stanje se može popraviti samo uređenjem donjeg dijela motora . To znači klipovi, klipni prstenovi i cilindri ako su istrošeni više od dozvoljenog .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 CDI - NEISPRAVN AKUMULATOR

Datum objave: 10.01.2012 13:21:13
Slika
PITANJE:

Postovani.imam pitanje vezano za mercedes c 200 cdi 2001 god,trenutno sa m u holandiji a auto je u bosni javili su mi da je u auta akomulator prazan pa me zanima moze li biti neke stete dok se ne stavi novi akomulator,hvala objavite mi odgovor na vasem portalu

ODGOVOR:

Ako je akumulator neispravan neće nastati nikakva šteta . Može se jedino dogoditi da ćete morati unijeti ponovo zaštitnu šifru za radio aparat . Ako će biti potrebno, na instrument ploči resetirati servisni interval .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 1,6 CD - PONEKAD NEMA SNAGE ?

Datum objave: 10.01.2012 17:11:43
Slika
PITANJE:

Poštovanje, Vlasnik sam Mazde 3 CD 110 2004 god Sedan (dizel). U zadnje vrijeme sam primjetio da mi između 2500 - 3000 okretaja u 3,4,5 brzini prlikom ubrzanja dođe do zastoja (blokade) ubrzanja na nekoliko sekundi i zatim krene. Ovo inače nije bio slučaj. Prilikom testiranja na obilaznici vožnjom u 4 i 5 brzini iznad 3000 okretaja došlo je do blokade tj zaštite motora gdje mi je dozvoljavalo maksimalnih 3000 okretaja. Prilikom palenja i gašenja motora (resetiranja) bio sam opet u stanju voziti iznad 3000 okretaja ali opet sa povremenim zastojem između 2500-3000 okretaja. Nakon vožnje isčitao sam sljedeće spremljene OBD kodove, PO571, P0704, P0120,P0234. Našao sam značenje svakog koda ali mi dalje nije jasno što bi moglo uzrokovati blokadu motra na 3000 okretaja. S tim da se i dalje sa svim ovim kodovima lampica motora još nije upalila. Kodove sam pobrisao ali opet nakon par vožnji su se pojavili isti. Da li možda na osnovu ovog opisa možete imati ideju što bi mogao biti problem? Auto ima pređenih 114000 km. Unaprijed hvala na odgovoru, Srdačan pozdrav, Ivo Srhoj

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti mogu biti brojne i to : senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, EGR ventil, FRP senzor na Rail-u, regulator količin egoriva, visokotlačna pumpa, senzor temperature goriva, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature otora, senzor radilice, senzor bregaste osovine, električna instalacija motora, katalizator, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,0 i. - PROBLEMI S MOTOROM ?

Datum objave: 09.01.2012 15:24:38
Slika
PITANJE:

Dobar dan imam audia 100 2.0 74Kw 1994 god poluinejction. Ne radi mi elektronski čok, pa dok je leden moram mu drzati malo gasaa, a i trokira mi ali samo dok je leden. Zadnji par dana stalno trokira i kad je leden i vruć. Pri trokiranju mi na auspuh baca crni dim i smrdi benzin koda nema dobro sagorijevanje. Cistia sam svijecice i bile su crne i suhe. Mehanicar mi je rekao da mi je (karburator) u dosta losem stanju jer ga je ka plin potrošia. Pa me sad zanima do cega je problem i kolika bi bila cijena ako znate polovnog karburatora. Hvala

ODGOVOR:

Na samom početku moram reći da Vaše vozilo nema karburator nego elektronski sustav ubrizgavanja s centralnim injektorom . Drugo na vašem vozilu ne postoji čok nego automatski sustav za hladni start kojim upravlja računalo motora . Pregledom i ispitivanjem pojedinih komponenata na Vašem vozilu mogu se točno otkriti sve neispravnosti i predložiti rješenje . Moguće neispravnosti su : senzor temperature usisanog zraka, senzor temperature rashladnog sredstva, senzor položaja zaklopke snage, aktuator minimuma , tlak goriva, senzor radilice, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora , električna instalacija od motora .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 TDCI - KAKO NAMJESTITI FAZU MOTORA ?

Datum objave: 09.01.2012 15:10:27
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Molio bi ako mi možete odgovorit kako da stavim u fazu Forda Focusa 1,6 TDCI, 2006 god. 16V. G8DB.

ODGOVOR:

Za fazu motora ne postoje oznake nego se za tu svrhu koriste alati za blokadu pojedinih osovina. Na taj način s etočno blokira radilica kroz blok motora na zamašnjaku , bregasta osovina kroz remenici i visokotlačna pumpa isto kroz remenicu . Bez tih alata ne možete točno namjestiti fazu motora. Uz to bi trebalo imati i alat za mjerenje napetosti zupčastog remena .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,6 i. - MOTOR NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 09.01.2012 14:29:43
Slika
PITANJE:

Imam citroena xsaru 1,6 benzin 98 godiste.Prilikom pokusaja da upalim vozilo primjetio sam da se ne gasi lampica od ABS sistema auto nema sanse ni da zavergla kocnica je tvrda,kad se okrene kljuc samo ko da okrece u prazno.Kako rijesiti navedeni problem i unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Vi ste tu nabrojili dva problema , jedan je lampica ABS-a a drugi da motor ne može upaliti . Najprije ispitajte ispravnost akumulatora i ispravnost elektropokretača . Po potrebi provjerite i fazu motora . Kada motor upali onda se bavite ABS-om .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. - NEMIRNO RADI I NESTAJE ANTIFRIZ ?

Datum objave: 08.01.2012 19:36:17
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim vaš savjet. Imam Renault clio 1.2 benzin 2003 kojeg vozim godinu dana prešao je 182 000. Prije dva mjeseca su mi u ovlaštenom servisu radili veliki servis zamijenili zupčasti remen, vodenu pumpu itd, te antifriz. Nakon nekoliko dana sam osjetila da auto trese u leru pri paljenju,ali se brzo umiri,te da gubi snagu u vožnji, a nakon nekoliko dana u putu počela mu je temperatura rasti stala sam i provjerila tekućine nije bilo nisam primjetila curenje istog, otišla sam do majstora koji je rekao da je ' ozračio vozilo ' te da je prilikom sipanja antifriza na servisu bilo zraka... Od tada svakih 10 dana moram naliti oko pola litre antifriza. Napominjem nigdje se ne vidi curenje... Molim vaš savjet što se događa i što bi moglo bit i što treba provjeriti... Zahvaljujem i želim vam svako dobro u 2012. godini.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moglo bi se zaključiti da motor nije točno u fazi , nakon zamjene zupčastog remena . To također može biti uzrok nemirnog rada motora na leru i smanjene snage motora . Radi toga bi trebalo ponovo obaviti kontrolu faze motora . Nestajanje rashladne tekućine se sigurno može otkriti jer je to velika količina koja nestaje . Pažljivim pregledom svih dijelova rashladnog sustava sigurno će se otkriti mjesto propuštanja . Logično bi bilo da o svemu obavijestite servis koji je obavljao radove na vašem vozilu i da im omogućite da u ponovnom pokušaju otklone nevedene neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - KAKO ĆU NAMJESTITI FAZU ?

Datum objave: 09.01.2012 14:16:04
Slika
PITANJE:

pukla mi je vida od remenice na radilici,sad bi triba namistit fazu a nisam to nikad radija na golfu motor je 1.9tdi 96god

ODGOVOR:

Za točno namjestiti fazu motora koriste se tri alata ( nema oznaka ) . Prvi klip s epostavi u položaj GMT ( oznaka je na kućištu mjenjača ) , nakon toga se demontira poklopac ventila i stavi alat za blokadu bregaste osovine, slijedi blokada remenice visokotlačne pumpe . Navedeni položaj je točan položaj faze motora. Kada se ugradi novi remen isti se zategne na odgovarajuću napetost . Napetost remena se kontrolira specijalnim alatom na mjestu između remenice bregaste osovine i remenice visokotlačne pumpe . Kada je natezač remena zategnut mogu se izvaditi blokade i okretanjem radilice u smjeru okretanja motora još jednom provjeriti ispravnost faze motora . Na ovaj način rade profesionalci , improvizacije ne bih spominjao .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 214 1,4 i. 16V - OPREZ !!! LUPANJE IZ MOTORA ???

Datum objave: 08.01.2012 16:08:30
Slika
PITANJE:

Postovani, i ranije sam vas kontaktirao za neke savete i bio sam zadovoljan. Imam jedno pitanje? U pitanju je auto Rover 214si twin cam 16 ventila 1998 god. Auto je bio u leru na parkingu, bio je prebacen na plin, ja sam davao malo veci gas zbog probe zvuka novog zadnjeg lonca, sve je bilo normalno obrtaji su se vratili na 900, ali je auto je posle nekoliko sekundi poceo da stuca i da lupa u motoru. Auto ide, vuce dobro ali lupa u motoru, sto se brze ide to vise lupa, i cim se pusti gas on se ugasi. Pali posle malo duze verglanja, lupa i opet se ugasi. Na auspuha nema dima vise nego sto je uobicajno, ne svetli nijedna lampica upozorenja, ima ulje i antifriz na propisanom nivou. Sta moze da bude, i kakva me intervencija ceka? Unapred zahvalan, pozdrav

ODGOVOR:

Svako lupanje iz motora može biti opasno jer je obično povezano s istrošenjima na radilici, ležajevima, klipnom mehanizmu . Predlažem da više nikako ne palite motor nego da obavite dijagnostiku i defektirate lupanje . Ako lupanje dolazi iz kartera ili iz bloka motora najbolje je odmah demontirati karter i provjeriti sve ležajeve radilice i klipni mehanizam .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,6 i. 16V - KAKO OTKRITI KVAR ?

Datum objave: 08.01.2012 15:54:54
Slika
PITANJE:

imam opel vectra b 16-16v 97 godina problem je u tome sto mi stalno pokazuje narandastu lampicu kao greska motora .Alternator je staljen novi i to od boscha.motor radi na minimumu od 1350 okretaja pa na gore zna na momente se dignuti i do 3000 okretaja i tako ostane na par sekundi.Auto je se probo spojiti na kompjuter da ocita gresku ali ga kompjuter ne moze prepoznati nece da se spoji.Zamolio bi vas ako ikako mozete pomoci i odgovoriti mi na ovo bio bi jako zahvalan.Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Navedena lampica ( kontrolna lampica motora ) se pali uvijek kada postoji greška na elektronskom sustavu ubrizgavanja , na sustavu paljenja , na mehaničkom sustavu motora . Sada bih mogao nabrojiti više od trideset mogućih razloga radi kojih se pali spomenuta lampica ali od toga ne bi bilo koristi . Najčešće neispravnosti su : pojedini senzori motora, zaklopka snage, lambda sonda, aktuator minimuma, električna instalacija, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, tlak goriva, mehaničko stanje motora , ECU centrala. Dijagnostiku treba raditi sa svim sredstvima i pomagalima ( samo dijagnostički kompjutor nije dovoljan ) . Nakon kompletnog i pojedinačnog ispitivanja sigurno se može točno otkriti svaki kvar i isti otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W202 220 D - UPALI SE EDC LAMPICA ?

Datum objave: 07.01.2012 14:11:53
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem sa Mercedesom w202 220 diesel 1995g. Izjutra, prilikom prvog paljenja, odmah se upali EDC lampica i ugasi se motor. To se ponavlja dva tri puta i poslije bude sve OK tokom dana. Uz to motor ima nemiran rad, kao da je jedna diza loša, pogotovo dok je hladan. U periodu dok malo ne podine temperaturu, pravi trzaj u voznji u svakoj brzini na otprilike 1600-1700 obrtaja. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Kontrolna lampica koja se pali EDC ( Electronic Disel Control ) pali s ekada postoji neispravnost na visokotlačnoj pumpi ili na sustavu za upravljanje motorom . Moguće neispravnosti su : filter goriva, prisutnost zraka u gorivu, istrošenje na osovini pumpe visokog tlaka , regulator količine goriva, senzor tlaka goriva, senzor položaja regulatora, upravljački modul pumpe, EGR ventil, pojedini senzori motora. Provjerite najprije filtere i prisutnost zraka u gorivu .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,3 i. - LOŠE RADI NA LERU ?

Datum objave: 08.01.2012 15:31:41
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam pitanje u vezi Golf2 1.3 benzin, 1990.god. (neki poluajnspric, ako se vec tako zove taj motor). u zadnje vrijeme mi cesto varira broj obrtaja (ako podesim ler-gas na nesto ispod 1000rpm kad je hladan, onda me zeza kad je vruc, i obrnuto). jel to moguce kako rijesiti, posto u okolini ne znam da postoji majstor koji se striktno bavi takvim problemima (laika mi je preko glave,uz duzno postovanje).zato ako imate savjet kako da rijesim problem, hvala unaprijed

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima elektronski sustav ubrizgavanja s centralnim injektorom . Sustavom upravlja računalo motora . Broj okretaja se na Vašem motoru ne može podešavati . Vijak koji ste dirali nije za podešavanje broja okretaja . Navedeni vijak služi za namještanje nultog položaja leptiraste zaklopke. Podešavanje leptiraste zaklopke obavlja proizvođač i to se ne dira. Ako postoji problem s ler gasom uzroci su druge vrste . Neispravno može biti : senzor temperature motora, aktuator minimuma, zaklopka snage, senzor apsolutnog tlaka MAP, senzor temperature zraka IAT, propuštanje na usisnom kolektoru , odzračni ventil spremnika goriva, filteri, injektor, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, ECU računalo motora . Ispitivanjem svih komponenata koje sam nabrojio može se točno otkriti zašto motor nema dobar ler gas .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 TD - HOMOKINETIČKI ZGLOBOVI

Datum objave: 08.01.2012 15:12:14
Slika
PITANJE:

Postovani, imam malih problema sa svojim vozilom. Radi se o VW Golfu Mk2 TD-u. Prije nekoliko dana mi se procuo kineticki zglob, pregledom podvozja uoceno se slijedece; manzeta na unutarnjem lijevom zglobu je pojedena, nastradao je desni lager kotaca. Culo se krckanje klasicno za potrgani zglob, no dan kasnije je prestalo. Ne cuje se vise ni na puni lijevi, ni desni ajnslag, sto me cudi jer zglob kada ode konstantno proizvodi buku i na maleni zakretaj kotaca. Takoder me zanima kolika moze biti potrosnja goriva ukoliko je vozilo bez ispusnog sustava? Ispuh je bio izveden iz cijevi sa grane, na zadnji protocni lonac...cijev je veceg promjera nego original. Posto sam uklonio straznji lonac nakon nezgode, potrosnja je drasticno porasla. Unaprijed Hvala, te se radujem Vasoj pomoci!

ODGOVOR:

Kada se počnu čuti homokinetički zglobovi , iste treba demontirati , rastaviti i oprati . Ako se utvrdi da su oštećenja na zglobovima minimalna , može se samo zamijeniti mast u zglobovima i staviti nove manđete . Takav postupak u puno slučajeva pomaže . Ako je oštećenje većeg razmjera zglob treba zamijeniti . Potrošnja goriva s neodgovarajućim ispušnim sustavom može varirarti od malo povećane do jako povećane . Nema potrebe nagađati koliko bi to bilo , treba jednostavno ugraditi odgovarajući ispušni sustav .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 1,9 TDI - MALO SE GRIJE ?

Datum objave: 07.01.2012 13:23:09
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu,imam audi a6 ,1999 god,1,9 tdi,81 kw.Pre par dana sam primetio da se kazaljka od temperature pomerila za nijansu sa 90 stepeni prema plusu,juce sam presao nekih 350 km i primetio da se kazaljka ponovo pomerila ka sledecoj crti za odredjenu vrednost,sada je to po mojoj proceni oko 92 stepena.Nikada mi se to nije desavalo,cak ni po najvecim temperaturama kada se vozi sa upaljenom klimom.Zamolio bih vas za vase strucno misljenje,sta bi mogao biti uzrok ovog problema?Unapred hvala...

ODGOVOR:

U ovom slučaju treb aispitati redom slijedeće : količinu tekućine u rashladnom sustavu ( mora biti iznad minimuma ) , ispravnost termostata , ispravnost pojedinih dijelova preko kojih imate prikaz temperature motora ( senzor  temperature, konektori, električna instalacija, instrument ploča ) , pumpa za vodu, hladnjak ( djelomično začepljenje ) . Na kraju kao razlog ostaje samo brtva glave motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,6 i - NEMA SNAGE, LOŠE RADI ?

Datum objave: 07.01.2012 13:16:08
Slika
PITANJE:

POSTOVANI GOSP. MEICU IMAM AUDI A4 1.6i 75KW 2000 GOD. 144.000 KM. ODJEDNOM MI NIJE HTJEO PRIMITI GAS A I KAD MU DADEM VISE GASA I PUSTIM SAMO STO SE NE UGASI, NA MOTORU IZA ISPUSNE GRANE IMA NEKI DIO NEZNAM STA JE TO SE JAKO ZAGRIJE DA BUDE KAO ZLATO I JAKO VRUCE, HVALA NA SVAKOJ POMOCI.

ODGOVOR:

Ispod ispušne grane se nalazi cijev koja vodi ispušne plinove do EGR ventila , međutim to nije uzrok što motor nema snage i što loše radi . Moguće neispravnosti su : filteri, niski tlak goriva, nečisti injektori, senzor položaja zaklopke snage, MAP senzor, senzor radilice, mjerač mase zraka, senzor temperature zraka, mehaničko stanje motora, loša iskra na svjećicama, električna instalacija motora, ECU centrala motora . Najprije bi trebalo provjeriti filtere , tlak goriva, mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

FIAT MAREA 1,9 JTD - NAKON GENERALKE TROŠI VIŠE ULJA ???

Datum objave: 07.01.2012 13:08:16
Slika
PITANJE:

Molim Vas da mi odgovorite na slijedece pitanje u vezi automobila Fiat Marea Weekend 1.9 JTD100 `02 god. radjena generalna motora i turbine i dalje trosi 1L ulja na 100km.otvoren motor ponovo karike na klipovima imaju velikog lufta gore-dole,obradjivani kanali na klipovima pa smatram da je majstor tu napravio gresku,izgleda malo preterao u obradi.Mozete li mi reci promer kanala na klipu gde idu karike. Unapred hvala.

ODGOVOR:

Generalni popravak motora podrazumjeva obradu cilindara na prvu veću preko mjeru i ugradnju novih većih klipova. Isto tako podrazumjeva i ugradnju novih vodilica ventila te kompletnu obradu glave motora. Turbina mora biti potpuno ispravna . Na Vašem vozilu nije obavljena obrada cilindara i ugradnja novih klipova i zato motor nema dobru kompresiju i troši puno ulja . Posao nije obavljen po pravilima struke .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,3 S - GASI SE I PUNO TROŠI ?

Datum objave: 07.01.2012 13:01:33
Slika
PITANJE:

Imam golfa 1.3 benzin 1987 i problem jedok se ugrije gasi se, znaci u voznji pocinje gubiti vucu sve dok se sam ne ugasi.Kad se ugasi mora se cekati 5-10minuta da se ohladi i ponovo tako dok se ne ugrije,a gorivo trosi nemoguce dok sam morao karburator mijenjati,a na leru takode slabo radi odnosno gasi se.Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : loše mehaničko stanje motora, sustav dobave goriva, sustav paljenja . Najprije ispitajte : podešenost ventila, kompresiju, fazu motora, kut predpaljenja, ispravnost pumpe za gorivo, ispravnost i podešenost karburatora. Na kraju po potrebi provjerite ispravnost razvodnika paljenja, kablova, svjećica .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA C 1,2 i. 16V EASYTRONIC - PROBLEMI ???

Datum objave: 07.01.2012 11:48:12
Slika
PITANJE:

Imam opel corsu c,1,2 16v easytronic 2001 god,140.000km, Na autu se dogodilo odjednom da ispada iz brzine,tj krenem u manualnom modu 1,2,pa umjesto u 3 izbaci u ler,tj N,nakon toga pokušam ubacit u 1 ali auto ne kreče kao da nije u brzini,pa uspijem krenut pa nakon 300 ,400 metara opet izbaci iz brzine. Auto je vožen u servis gdje je napravljena dijagnostika i nedaje nikakve greške u Easytronic,molim za vašu pomoć.Hvala

ODGOVOR:

EasyTronic mjenjač na Vašem vozilu je kombinacija običnog mehaničkog mjenjača s klasičnom spojkom i dograđenog automatskog sustava koji obavlja funkciju šaltanja brzina i upravljanja spojkom . Ovakve probleme sam već rješavao u praksi . Prema Vašem opisu kvarovi mogu biti : mehanički, električni elektronski . Pregledom Vašega vozila može se točno utvrditi što je neispravno . Za više detalja nazovite na tel. 060/60 60 44 .

na vrh Povratak na vrh