Danas je: 25.05.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF 1,3 S - GASI SE I PUNO TROŠI ?

Datum objave: 07.01.2012 13:01:33
Slika
PITANJE:

Imam golfa 1.3 benzin 1987 i problem jedok se ugrije gasi se, znaci u voznji pocinje gubiti vucu sve dok se sam ne ugasi.Kad se ugasi mora se cekati 5-10minuta da se ohladi i ponovo tako dok se ne ugrije,a gorivo trosi nemoguce dok sam morao karburator mijenjati,a na leru takode slabo radi odnosno gasi se.Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : loše mehaničko stanje motora, sustav dobave goriva, sustav paljenja . Najprije ispitajte : podešenost ventila, kompresiju, fazu motora, kut predpaljenja, ispravnost pumpe za gorivo, ispravnost i podešenost karburatora. Na kraju po potrebi provjerite ispravnost razvodnika paljenja, kablova, svjećica .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA C 1,2 i. 16V EASYTRONIC - PROBLEMI ???

Datum objave: 07.01.2012 11:48:12
Slika
PITANJE:

Imam opel corsu c,1,2 16v easytronic 2001 god,140.000km, Na autu se dogodilo odjednom da ispada iz brzine,tj krenem u manualnom modu 1,2,pa umjesto u 3 izbaci u ler,tj N,nakon toga pokušam ubacit u 1 ali auto ne kreče kao da nije u brzini,pa uspijem krenut pa nakon 300 ,400 metara opet izbaci iz brzine. Auto je vožen u servis gdje je napravljena dijagnostika i nedaje nikakve greške u Easytronic,molim za vašu pomoć.Hvala

ODGOVOR:

EasyTronic mjenjač na Vašem vozilu je kombinacija običnog mehaničkog mjenjača s klasičnom spojkom i dograđenog automatskog sustava koji obavlja funkciju šaltanja brzina i upravljanja spojkom . Ovakve probleme sam već rješavao u praksi . Prema Vašem opisu kvarovi mogu biti : mehanički, električni elektronski . Pregledom Vašega vozila može se točno utvrditi što je neispravno . Za više detalja nazovite na tel. 060/60 60 44 .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 2,1 TD - PRAZNI SE AKUMULATOR

Datum objave: 08.01.2012 09:19:33
Slika
PITANJE:

PEUGEOT 406 2.1 TD 1996 GODINA. KONTAKT NA INSTRUMENT PLOČI SLABIJE SVIJETLI KOJI POKAZUJE AKUMULATOR TE POSLIJE PALJENJA I DALJE JE UPALJEN ALI SLABIJE SVIJETLI. PROVJERA PUNJENJA ALTENATORA IZNOSI PREKO 14 VOLTI ALI MI AKUMULATOR NAKON NEKOLIKO DANA SE ISPRAZNI IAKO SAM KUPIO I NOVI AKUMULATOR.NE RAZUMIJEM GDJE JE PROBLEM U NEKOM KONTAKTU ILI POSTOJI NEKI DODATNI REGLER KOJI NIJE NA ALTENATORU. UNAPRIJED ZAHVALAN NA BILO KOJEM ODGOVORU.

ODGOVOR:

Kontrolna lampica svijetli radi neispravnog alternatora , bez obzira što ste izmjerili napon punjenja od 14 V . Najčešći uzrok su diode alternatora , regulator napona , kolektor, četkice. Regulator napona se nalazi na alternatoru . Kvalitetno rješenje bi bilo da se skine i pregleda detaljno unutrašnjost alternatora . Kada se obave potrebni radovi na alternatoru treba ispitati da li neki od potrošača vuku preveliku struju iz akumulatora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC 4X4 1,9 DCI - PREGLED PRIJE KUPNJE

Datum objave: 05.01.2012 10:50:41
Slika
PITANJE:

pozdrav. molim vas za mišljenje o reno senic 4x4 1.9 dci. želim nabaviti taj avto (več ga tražim- jer jako mi se dopada-) ali čujem o njemu dosta slabih stvari. najviše me sada zabrinjava taj kardan. zar stvarno na 150.000 km treba ,da se očekuje katastrofa - znači popravka -kupiti nov. dali se kardan može na neki način popraviti??? (postoji koja mala tajna velikih majstora) svi mi kažu da ne ide popraviti jer se ne može kardan razstaviti- unutra neki lageri??? je to stvarno tako?? I ima li smisla ,da se avto prije same kupnje provjeri na računalu - dali se može i tako vidjeti neke "skrivene" kvarove ( motor, turbina,...) jako sam Vam zahvalan na odgovoru!!!! lep pozdrav ,Danilo

ODGOVOR:

Kardansko vratilo ima dva ležaja i oni su uzrok radi kojih se mijenja kardan . Ležajevi kardana mogu trajti 30.000 km a isto tako mogu trajati i 350.000 km i više . Prije kupovine vozila je jako korisno obaviti što detaljniji pregled vozila i tako doći do saznanja o mogućim istrošenjima i kvarovima. Korisno je obaviti slijedeće : mjerenje kompresije, provjera grijača, komtrola zračnosti na osovini turbine, mjerenje tlaka turbine, kontrola razvodnog mehanizma, kontrola spojke, kontrola sustava kočnice, kontrola ovjesa i podvozja, kontrola klima uređaja, kontrola komforne elektronike. Nakon takvog pregleda, može se spustiti cijena vozila ili odustati od kupovine ako ima previše primjedbi i mogućih ulaganja .

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA AVENSIS 2,0 D-4D - SERVIS

Datum objave: 05.01.2012 17:06:41
Slika
PITANJE:

Poštovani, nedavno sam kupio Toyotu Avensis 2.0 D4D godište 2007. koja je prešla 208000 km , pošto iz servisne knjige mogu samo utvrditi da je auto redovito servisiran a ne i što je eventualno zamijenjeno, molim vas da mi odgovorite sljedeće: 1. prilikom kontrolnog pregleda u ovlaštenom servisu rekli su da je na autu potrebno zamijeniti pumpu vode i prednje diskove s pripadajućim pločicama. Naveli su i da je prvi sljedeći servis na 210 tkm i da je to veliki servis , pa me zanima da li je mijenjanje pumpe vode uključeno u takav jedan veliki servis, (pošto se obično mijenjaju remenje, zatezači itd.) pogotovo jer taj motor ima lanac razvoda umjesto zupčastog remena. 2. možete li navesti što se sve od bitnih vitalnih dijelova/sustava po toyotinim normama servisira na tom velikom servisu (ulje i filteri se podrazumjevaju, spomenuli su cifru od preko 7000 kn). 3. da li je normalno da auto radi na 1100 obrtaja (pretpostavljam pod "čokom") dok ne postigne punu radnu temperaturu tj. dok se kazaljka temp. ne stabilizira na otp. sredini skale pokazivača (što zimi traje prilično dugo) Ispričavam se na opširnom tekstu i unaprijed zahvaljujem na odgovorima.

ODGOVOR:

Pumpa za vodu nije u sustavu razvodnog mehanizma ( razvodni lanac ) nego se nalazi izvan toga  u sustavu kanalnog remena . Na vašem vozilu kanalni remen pokreće : alternator, pumpu za vodu, kompresor klime, pumpu servo volana. Na velikom servisu se može točno vidjeti stanje navedenog remena i pumpe za vodu . Neposrednim uvidom nije teško zaključiti da li je zamjena potrebna ili nije . Toyotine norme i stvarno stanje se mogu jako razlikovati jer navedena kilometraža ne mora biti točna . Zato je najbolje prije servisa obaviti pregled vozila i svih sklopova uključujući i pojedine filtere, tekućine, kočnice, klima uređaj . Nakon takvog pregleda može se točno navesti što treba raditi i što treba zamijeniti na spomenutom servisu . Na ovaj način radim u svom servisu a korisnici usluga su izuzetno zadovoljni ovakvim pristupom . Normalno je da motor ima povišeni broj okretaja dok se ne zagrije na temperaturu iznad 70°C .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 2,2 CDI 92 KW - NEMA SNAGE ?

Datum objave: 05.01.2012 16:51:57
Slika
PITANJE:

Izvinjavam se vlasnik sam mercedesa c220 cdi 92kv 2000gp desava mi se da mi nesto iskljucuje vakum pumpu kad radi na leru i onda zatvori egr i nece da radi preko 3000 obrtaja nece da ga otvara ili zatvara neznam polozaje,a kad nepustam da radi na leru onda otvara i zatvara egr normalno.kad ga iskljuci nema vakuma na onim dobavnim cjevcivama i nema turaze preko 3000 obrtaja.nakon rada od mozda nekih 1min blokira.egr sam cistio i mislim da on radi.dali je moguce da su zaprljane klapne na usisnoj grani i da one ne otvaraju ili je neki elektro senzor.Hvala na vremenu koje ste odvoili za mene.Dobar savjet je neprocjenjiv POZDRAV

ODGOVOR:

Kada motor nema snage ( ne radi preko 3.000 o/min ) uzrok ne mora biti EGR ventil . Navesti ću i druge moguće uzroke a to su : filter goriva, filter zraka, nečist rezervoar, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, senzor apsolutnog tlaka MAP, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, niski tlak turbine, loše stanje turbine, dobavna pumpa niskotlačna, senzor tlaka goriva , solenoid za regulaciju tlaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor bregaste osovine, senzor radilice, električna instalacija motora, začepljenje ispušnog sustava. Najbolje bi bilo da za početak obavite kompjutorsku dijagnostilku motora jer tako možete vrlo brzo otkriti brojne neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H 1,4 i.16V - ŠTO ZAPRAVO LUPA ?

Datum objave: 05.01.2012 16:41:00
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine Meiću! Imam pitanje u vezi opel astre h,motor je 1.4 16v sa lancem. Iz motora mi se cuje kao zveketanje podigaca ventila ili nategaca lanca,radi kao dizel na ler gasu,samo kad je motor na radnoj temperaturi.Svaki put kad se mijenja ulje i filter nakon 10000km,filter ulja je kao usisan,zbijen,i kada je filter zbijen zna se dogodit da nakon paljenja,lampica ulja nastavi svijetlit sve dok ne dodam malo gasa,zanjima me Vase misljenje,da li je zbijanje filtera ulja i zveketanje podigaca ili natezaca povezano,i sto savjetujete da provjerim?U auto od pocetka stavljam GM ulje 5w30. Hvala lijepa!

ODGOVOR:

Prema vašem opisu, najprije bih zaključio da li zvuk koji čujete nastaje na razvodnom lancu ili na hidropodizačima. Ako zvuk nastaje na lancu , provjerio bih njegovo szanje i napetost . Ako je lanac labav , provjerio bih klizač lanca, papučicu natezača i sam natezač . Ako zvuk dolazi od hidropodizača , provjerio bih da li lupaju svi hidropodizači ili samo neki . Ako lupaju svi hidropodizači posumnjao bih u tlak ulja, začepljenje uljnih kanala na glavi motora, uljnu pumpu . Ako lupaju smo neki podizači , zaključio bih da iste treba očistiti ili zamijeniti .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. - ŠTO JE MOTORU ?

Datum objave: 05.01.2012 16:05:32
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Posjedujem renault clio 1.2 iz 2000.g. prešao 150 000 km. prije 5 dana počeo mi je tresti u leru. i to sam kad je topal. ne kad radi automatski čok. prilikom ubacivanja u drugu brzinu osjeti se jako trzanje kao da nerade svječice ili kablovi . u servisu mi kažu da nisu sječice niti kablovi niti lamda sonda nego je evg ventil zbog gradske vožnje!! dali je to ili nešto drugo?? a auto još uvijek trza. pomozite??!!!

ODGOVOR:

U servisu su Vam nakon dijagnostike motora rekli da je uzrok EGR ventil . Međutim iz Vašeg pitanja zaključujem da Vi ne vjerujete u to . Ako stvarno mislite da to nije tako trebalo bi zatražiti i drugo mišljenje od drugog stručnjaka. Točan uzrok nije moguće navesti bez testiranja i ispitivanja pojedinih komponenata motora. Ovoga časa mogu nabrojiti više od dvadeset mogućih razloga radi kojih motor ne radi ispravno . Međutim to Vama ne bi koristilo . Ako ipak želite da navedem sve moguće uzroke , javite se opet . Najbolja pomoć koju bih mogao dati  je da imam mogućnost pregleda vašega vozila. Tada bi mogao točno navesti što je neispravno , predložiti rješenje i navesti cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh

VISOKOTLAČNA PUMPA - OGRANIČENJE BR. OK.

Datum objave: 04.01.2012 13:44:18
Slika
PITANJE:

Postovanje. Molim vas ako mi mozete odgovoriti imam problem sa bosch pumpom ogranicena je na 2850 obrtaja. Koji je postupak dodavanja obrtaja ? Ili gdje je ogranicena (blokirana) unapred hvala

ODGOVOR:

Ograničani broj okretaja imaju samo neki stacionarni motori ( agregati, pumpe, radni strojevi ) . Motori na motornim vozilima nemaju ograničen broj okretaja . Isti imaju mogućnost promjene broja okretaja pomoću regulatora količine goriva . Ukoliko nevedni motor ne može postići veći broj okretaja od navedenog uzrok je kvar u visokotlačnoj pumpi . U tom slučaju se radi revizija i popravak pumpe.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,6 S - PUNO TROŠI

Datum objave: 05.01.2012 15:47:14
Slika
PITANJE:

Imam Passata 1.6 benzin iz 1988,postala mu je stvarno velika potrosnja goriva i nekad moze radit samo kad mu pumpam gas a ako mu normalno dadnem gas on se ugasi a nekad se vrati u normalu radi sasvim normalno i desavalo mi se da nekad pucketa iz auspuha?? Hvala unaprijed !!

ODGOVOR:

Postoje tri glavna razloga radi kojih motor može trošiti puno goriva a to su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, nečistoća na ventilima, djelomično začepljenje usisnih kanala ) , sustav dobave goriva ( neispravan ili nečist rasplinjač, brtva usisne grane, gumena prirubnica ispod rasplinjača ) , sustav paljenja ( predpaljenje, kablovi, bobina, razvodnik paljenja, elektronika paljenja , svjećice ) . Predlažem da krenete redoslijedom koji sam naveo u tekstu .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,6 i. 16V - MOTOR LOŠE RADI

Datum objave: 05.01.2012 13:56:09
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imamo sljedeći problem kod Ford Mondea 1.6 16v 1995.g: Nakon paljenja (bez problema-promjenjeni kablovi i svjećice), auto mora mirovati nekoliko minuta da se ugrije, i tek onda krenuti. Dok je hladan nemoguće je pokrenuti auto jer se ugasi (kao da ga nešto guši). Također broj okretaja na minimumu dok je hladan je dosta preko 1000, a i topal ne pada ispod 900). Kada je auto topal i u pokretu, kod dodavanja gasa se osjete lagana trzanja. Potrošnja je povećana. Hvala vam na odgovoru.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu savjetovao bih da ispitate : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, ispušni sustav ) , elektronski sustav ubrizgavanja goriva ( tlak goriva, filtere, injektore, regulator tlaka goriva, MAP senzor, IAT senzor, senzor položaja zaklopke snage, lambda sondu, senzor broja okretaja RPM, senzor temperature motora, odzračni ventil rezervoara ) , sustav paljenja ( bobine, kablove, svjećice, električnu instalaciju motora, ECU centralu ) . Nisam mogao dati jednostavniji i kraći odgovor radi svih simptoma koje ste naveli .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 D TDCI - DIZE COMMON RAIL ?

Datum objave: 04.01.2012 13:29:11
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine meicu! Imam ford mondeo 2004 godište 85 kw tj.115ks u julu 2011 g nije mogao upaliti pa sam ga odvezao u ovlašteni servfis. rekli su da su stradali injektori i da ih treba zamijeniti ili raparirati. prihvatio sam reparaciju. Kada je sve to završeno auto je upalilo ali je nešto lupalo u motoru. Sada se to lupanje sve vise cuje pogotovo kada se auto zagrijava a radi do 2000 obrtaja. Bio sam kod drugog servisera i konstatovao je da dizne nisu uredu jer povrat goriva iz dizni nije ujednačen. dvije dizne gotovo duplo više vrate goriva nego preostale dvije. Navodim Vam mjerenja od dizni pri 1500 obrtaj D1 48 preliv 29; D2 48 preliv 31; D3 48 preliv 24 i D4 49 preliv 34 Napominjem takođe da dvije dizne su iz iste serije tj EJDR005002Z jedna je iz serije EJDR0050021Z a zadnjoj neznam kojoj seriji pripada ali znam da nije nijedna navedena. Molim Vas da mi odgovorite da li ima veze ove serije dizni i dai je moguće ponovo reparirati injektore i to dovesti u normalu? Hvala! S poštovanjem!

ODGOVOR:

Za ispravan rad Vašega motora bitna je svaka sitnica a naročito je bitna količina goriva i ispravnost diza. Količina goriva na svim dizama mora biti potpuno ista . Radi Vaše informacije želim reći da dize u jednom taktu imaju tri ubrizgavanja goriva i to predubrizgavanje , glavno ubrizgavanje, završno ubrizgavanje . Količina ubrizganog goriva ovisi o trajanju otvorenosti ventila dize i promjenjivom tlaku gorivau zajedničkom sabirniku ( Rail-u ) . Iz navedenog možete zaključiti koliko je važno da dize budu ispravne i da količine goriva budu jednake . Predlažem da sve dize na Vašem motoru ispitate na specijelnom ispitnom uređaju . Nakon toga ćete znati da li se iste mogu popraviti ili treba ugraditi druge . Najpovoljnija varijanta je ugradnja tvornički repariranih diza , na koje se dobiva garancija .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 146 1,6 i. BOXER - ZAŠTO NE PRIMA GAS ?

Datum objave: 04.01.2012 12:57:57
Slika
PITANJE:

dobar dan mostovani medicu,imam alfu 146.motor 1.6 bokser kad ga upalim nece mi primi gas odma se ugasi jeli mi morete momoci unaprid hvala

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih se motor može gasiti a točan odgovor mogu dati tek nakon dijagnostike motora . Mogući razlozi su : nečist rezervoar, filteri, niski tlak goriva, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka MAP, senzor temperature zraka IAT, senzor položaja zaklopke snage TPS, mjerač mase zraka , odzračni ventil spremnika goriva EVAP, senzor broja okretaja RPM, električna instalacija motora, aktuator minimuma, propuštanje na usinom kolektoru, mehaničko stanje motora, loša iskra na svjećicama, razvodnik paljenja, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - KAKO SE ......???

Datum objave: 03.01.2012 00:52:03
Slika
PITANJE:

Post. G-ne Meic, Rado sam preporucio poznanicima i mehanicariuma da citaju Vas sajt.Zamolio bih Vas da mi malo objasnite:kako se odzracuje gorivo?Kako se (bez rasklapanja motora)konstatuje i otklanja suzenje usisne i izduvne grane,posebno za karb. i mpi motore i kada se i kako koristi Carbon cleaner.Gledao sam na nekim indijskim sajtovima da ima citava aparatura za ciscenje cadji .Koliko ta cadj i posle kolike kilometraze se formira i za koliko umanjuje ucinak motora?

ODGOVOR:

Poštovani gospodine, za sve što ste pitali potrebno je pročitati puno knjiga, završiti mnogo specijaliziranih školovanja , odraditi više desetaka godina u autoservisnoj djelatnosti , napraviti na stotine generalnih popravaka, napraviti na tisuće dijagnostika motora, voditi vlastitu bazu podataka o tipičnim i netipičnim kvarovima. Na vaše pitanje ću rado odgovoriti ako navedete o kojem vozilu se radi i koji su problemi . Ne može se odgovoriti općenito nego konkretno .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,7 DTI - ŠTO JE NEISPRAVNO ?

Datum objave: 03.01.2012 16:45:29
Slika
PITANJE:

postovani gospodine Meicu imam problem sa opel corsom 1.7 dti 2001 godiste pre 10 dana sam zamenio protokomer i vozilo mi je islo odlicno u poslednja dva dana upalila mi se lampica zuta check engine i pokazije greske 0100 i 1125 i nece da vuce ljepo. kad iskljucim protokomer onda mnogo bolje vuce ali dosta dimi crn dim. motor je u odlicnom stanju ne baca nigde ulje i ne trosi ulje. sad mi se povecala i potrosnja goriva sta bi mogao biti problem? hvala unapred. pozdrav

ODGOVOR:

Normalno je da se povećala potrošnja goriva ako ste iskopčali mjerač protoka zraka a uz to još svijetli i kontrolna lampica motora. Na vašem vozilu treba napraviti dijagnostiku motora i ispitati slijedeće : senzor pedale gasa, dize, EGR ventil, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, senzor temperature motora , senzor radilice, električnu instalaciju motora, ECU centralu motora .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 6 2,0 DI - LOŠ RAD MOTORA ?

Datum objave: 03.01.2012 16:31:04
Slika
PITANJE:

Imam Mazdu 6 2.0 DI, 100 kW, 2003. godište. Broj šasije JMZGG14R231147035, na kojoj je napravljena kompletna generalna motora. Kod prvog paljenja motor je teže upalio, radio na minimumu normalno i dodavanjem gasa počeo "trokirati", počeo izlaziti bijeli dim na auspuhu i ugasio se. Dijagnostikom se pretpostavlja da je uzrok senzor pritiska goriva (na cijevi raila. Molim Vaše mišljenje i savjet. Zahvaljujem S poštovanjem Emil

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija ) ako je sve napravljeno po pravilima struke ovo treba zanemariti , senzor pedale gasa, dize, senzor radilice, senzor tlaka goriva na Rail-u , solenoid za kontrolu tlaka goriva, visokotlačna pumpa, začepljenje ispušnog sustava, električna instalacija motora, MAF senzor, regulacioni ventil turbine , senzor tlaka zraka, EGR ventil, senzor brzine vozila, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 i. - MOTOR MALO PREKIDA ?

Datum objave: 03.01.2012 15:30:43
Slika
PITANJE:

Pozdrav,imam Opel Vectru 2.0i GLS iz 90-te presla 230tkm,auto je stvarno odlican nakon toliko godina,jedino me muci sto auto malo trokira,i to vise kad je zagrijan nego kad je hladan i radi pod cokom,cim dam malo gasa radi mirno ko beba,promjenio sam svjecice i kablove,malo je bolje ali jos cuka,da li je to i normalno za auto star 20 godina,ili se moze nesto napraviti,koji mi j najbezbolniji i najjeftijiji nacin da utvrdim kvar,ja pretpostavljam da je kompresija ili pumpa goriva.

ODGOVOR:

Iako je Vaše vozilo staro 20 godina nema razloga da ne radi ispravno . Najjednostavniji način da otklonite kvar je da najprije pregledate : mehanički sustav motora, sustav dobave goriva , sustav za stvaranje iskre na svjećicama. Ne bi bilo dobro da pojedine dijelove mijenjate na pamet jer se tako mogu napraviti troškovi a rezultat obično izostane . Moguće neispravnosti su : probijane visokog napona, loša iskra na svjećicama, pojedini senzori motora, davač pložaja zaklopke snage, nečisti injektori, tlak goriva, filteri, mjerač tlaka zraka, električnainstalacija motora, motorić minimuma, ECU centrala, razlika u tlakovima kompresije, propuštanje na usisnom kolektoru .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 5 - ŠTO LUPA ?

Datum objave: 03.01.2012 13:21:27
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine imam Renaulta 5 i prilikom kocenja cuje mi se lupanje.Molio bih da mi odgovorite u cemu je problem ?

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogu dati nakon pregleda Vašega vozila ( pregled je za Vas besplatan ) . Moguće neispravnosti su : diskovi, kočna kliješta, selen blokovi ovjesa, kugle ovjesa, spone volana, hvatišta ovjesa .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,3 S - MOTOR SE GASI ?

Datum objave: 02.01.2012 22:33:45
Slika
PITANJE:

Postovani,imam jedno pitanje vezano za Golf 2 1.3benz 1986god. 40KW...u toku voznje kada stisnem kvaclo obrtaj mu padne i ugasi se.A isto tako mi se desava i nekad kad stoji na leru,a nekad radi normalno...pa bih vas molio za pomoc da znam sta mi je dalje raditi ... unapred veliko hvala...

ODGOVOR:

Mislim da sam Vam već odgovorio na ovo pitanje ali ću ponoviti opet . Mogući uzroci su : nečist karburator, loše podešen karburator, platine, predpaljenje, svjećice, propuštanje na usisnoj grani, loše mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - POVEĆANI NIVO ULJA

Datum objave: 02.01.2012 22:29:23
Slika
PITANJE:

imam problem na Ford Focusu 1.8 tdci 85kW 2003.godište. Primjetio sam da se nivo ulja u karteru povećao za cca 10mm i sumnjam na curenje injektora ili pumpe visokog pritiska.I sam sam automehaničar ali nemam iskustva s tim motorom,samo sam siguran da ga ne smijem voziti dok ne otklonim kvar.Mehaničar iz Ford servisa preko telefona mi je rekao da su oni imali više tih slučajeva i da je problem bio u injektorima,nikad pumpa.Dok kolege u gradu tvrde da je u pitanju pumpa visokog pritiska iako nitko od njih nije osobno imao taj problem.nivo rashladne tekućine je u redu tako da sumnjam samo na gorivo.

ODGOVOR:

Zamijenite ulje u motoru i filter ulja . Dobro zapamtite nivo ulja na mjernoj šipki . Napravite 1.000 km vožnje i opte kontrolirajte nivo ulja ( najbolje prije jutarnjeg paljenja ) . Nivo ulja treba biti nešto niži ili isti . Ako je to tako obavite još jednu kontrolu na 2.000 km . Ako se nivo ulja ipak diže obavite ispitivanje diza .

na vrh Povratak na vrh