Danas je: 17.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL VECTRA 2,O DTI - VELIKI OBLAK DIMA UPOMOĆ !

Datum objave: 24.11.2011 17:07:15
Slika
PITANJE:

POŠTOVANJE! VOZIM OPEL VECTRA 2,0 TDI 2002GOD.SVE JE BILO UREDU DO NEKI DAN ,DOK SAM VOZIO ODJEDNOM IZ HAUBE POČEO DIM IZLAZIT NE VIDI SE PRST PRED OKOM .UGASIM AUTO POZOVEM MAJSTORA.MAJSTOR VOZO I NIŠTA NIJE MOGAO USTANOVIT,EVO VEĆ 2 DANA I JA VOZAM I NIŠTA NE PRIMJEĆUJEM ,ALI MOJA ŽENA NESMIJE NI BLIZU VOLANA ,PA VAS MOLI AKO MI MOŽETE POMOĆI DA MI ODGOVORITE ŠTA DA RADIM,JER JA MORA SVE OBAVEZE ODRAĐIVAT. ZAHVALJUJEM UNAPRIJED!

ODGOVOR:

Dim koji ste vidjeli je vjerovatno bio bijeli . Isti je mogao nastati ako je dio rashladne tekućine došao u kontakt s vrućim ispušnim sustavom ili ako je došlo do prevelikog tlaka u rashladnom sustavu motora. U tom slučaju vrući antifriz izbije na čep ekspanzione posude i tako stvori bijeli dim . Na vašem vozilu treba smo dobro ispitati rashladni sustav , sve cijevi rashladnog sustava, radnu temperaturu motora . Takav pregled možete obaviti u svakom boljem autoservisu .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 2,0 TDI - TURBINA

Datum objave: 24.11.2011 16:26:47
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meiću. Imam jedno kratko pitanje za vas. Postoji li mogučnost da zbog lošeg goriva dolazi do zaprljanja turbine te njenog iskljućivanja? Inaće radi se o autu Golf 5 2.0 TDI sportline 2005 godište 130000 tkm. Unaprijed zahvaljujem, te srdaćan pozdrav iz okolice Vukovara.

ODGOVOR:

Uzrok koji ste Vi naveli stavio bih na zadnje mjesto . Prije toga bih stavio slijedeće razloge : senzor pedale gasa, EGR ventil, MAF senzor, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor radilice, električna instalacija mmotora, sustav za regulaciju tlaka turbine, filteri, senzor tlaka zraka , regulator količine goriva, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,5 TD - ISTROŠENOST CILINDRA

Datum objave: 24.11.2011 16:18:23
Slika
PITANJE:

Opel corsa 1.5td ima pregeno oko 700000km i nije imala nikakav problem sad mi je pukla glava i kad je vek rasturena hocu da smenim samo karike koliko je dozvoljena istrosenost hilzni da bi dobio dobar efekt i koje marke karike i diktona za glavu bi mi preporucili Vi

ODGOVOR:

Klipne prestenove ( karike ) možete ugraditi ako cilindar mije previše istrošen . Ako je istrošenje veće od 0,10 mm onda klipni prstenovi neće pomoći . Pomaže jedino obrada cilindara na prvu ili drugu specijalu i ugradnja drugih , odgovarajućih klipova. Poznate marke klipova i klipnih prstenova su : MAHLE , NURAL, AEH . Kvalitetna brtvila motora su : Elring, Reinz, Getze .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W124 250 TD - HIDROPNEUMATSKI OVJES ?

Datum objave: 24.11.2011 15:49:20
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću,posedujem mercedes benz w124 250TD karavan iz 1988.godine i mogu reći da udobniji i po voznim karakteristikama bolji auto nisam vozio.Do pre tri meseca sa njime nisam imao problema što se tiče nekih većih zahvata na autu,međutim pošto je karavan znate da ima sistem samonivelirunga na zadnjoj osovini i on je pre tri meseca zatajio.tako što je počeo da skače po neravnom putu.Pitao sam par majstora (prijatelja)sta to može da bude ,jedan kaže bombice-drugi veli amortizeri,ja ne budem lenj poslušam i jednog i drugog i zamenim bombice i amortizere (doduše kupim polovne,jer ne isplati se ulagati u tako star auto,a po gotovu što planiram da ga prodam).Međutim od tada ide nevolja,sistem je super radio nekih 3-4 nedelja lepo je špilovao auto,kad jedno jutro izađem da upalim mecu i primetim da mi je zadnji levi trap spušten(napominjem samo leva strana),uđem u auto upalim ga i on bez problama podigne pomoću nivelirunga levu stranu,i od tada opet počinje da neprijatno skače.Odem kod majstora koji mi je zamenio amortizere i bonbice da vidi šta je po sredi,međutim on baca loptu na neispravne bombice,ja odem kod čoveka što mi je prodao delove da mu saopštim vest a on će"majstor koji ti je menjao delove nije kvelitetno odradio posao",(a pri tome mu ja odgovorim da me je on poslao kod njega "prijatelja" da mi zamene te delove). Recite mi gospodine Meiću šta to može da bude,napominjem da je u sistemu original ulje za nivelirung (zamenjeno oko 2,5l,majstor kaže da je staro ulje zamenjeno novim),bomnbice suve takođe i amortizeri.Pomoću kog sistema vozilo pozadi špiluje, jer pomoću bombica ili pomoću amortzizera kao na običnom sistemu ogibljenja (pitam jer sam naišao na različita mišljenja majstora ovde kod nas).Ja sam kod komšije na kanalu probao sistem za podizanje i spuštanje auta i on super funkcioniše,samo me brine to poskakivanje. Unapred vam sa zahvaljujem na vašem trudu da pomognete nama laicima oko saveta za servisiranje naših ljubimaca.Želim vam sve najbolje u vašem daljem radu. PS.Recite mi da li poznajete nekog majstora iz Srbije koji može da mi pomogne oko mog ljubimca (da je dobar a uz to i jeftin,jer kod nas kada vide da voziš mečku (bez obzira na godište)odmah misle da si pun para).Pozdrav!

ODGOVOR:

Hidropneumatski ovjes ( koji imate na vozilu ) je kombinacija plinske opruge ( kugla ) i radnog hidrauličnog cilindra. Istovremeno djeluje kao opruga i kao amortizer. Visokotlačna uljna pumpa  ( tlak oko 120 bara ) tlačenjem ili isisavanjem ulja više ili manje stlačuje plinu kugli ( to je obično dušik konstantne količine ) . Ulje i plin koji se nalaze pog istim tlakom odvojeni su membranom. Ventil između radnog cilindar i kugle propušta protok ulja ( prema opterećenju ovjesa ) i djeluje kao prigušivač oscilacija . Istovremeno i drži nivo karoserije na potrebnoj udaljenosti od poda . Mogući uzroci neispravnosti su :  hidropneumatska kugla, ventili u kugli, radni cilindar, cijevni vodovi, tlačna pumpa .  NEMAM saznanja gdje možete popraviti Vaše vozilo u Vašoj državi .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT - ANTIFRIZ

Datum objave: 24.11.2011 10:31:45
Slika
PITANJE:

Izmjena antifriza+omjer antifriz:voda Srdačan pozdrav! Po savjetu svojeg mehaničara, izmjenio sam antifriz sa omjerom da sam stavio 3 litre Ina AL SuperFord naspram 2 litre vode u Ford escort,ghia 1991.Može li vaš komentar i zašto mi nije savjetovao omjer 1:1,kako i piše na uputstvu.Mane i prednosti...

ODGOVOR:

Omjer antifriza i vode treba biti takav da gradacija bude za -40°C . Takva koncentracija djeluje na rashladni sustav kao zaštita ( antikorozivno djelovanje u trajanu od dvije godine ) . Nakon miješanja antifriza i vode uvijek se mjeri i provjerava kolika je koncentracija i to upravo zato da se dobije da to bude za -40°C . Riječi Vašeg mehaničara ne bih komentirao .

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADET - VOLAN

Datum objave: 24.11.2011 09:52:07
Slika
PITANJE:

Poštovani,pokušavam vam poslat ovaj e-mail na adresu www.autoservis-meic.hr . koju ste mi dali prošli put ali odbija mi poslati pa vam moram pisat na ovu staru adresu.prvo želim da vam puno zahvalim jer ste uvijek brzi i konkretni u svojim odgovorima što me više puta spasilo od nepotrebnog bacanja novca za otkrivanje problema.i sada imam nešto na lageru,naime,na opel kadetu jaje kada smotam volan do kraja i idem u nazad kotači mi počnu nekako zabacivati,kao da proklizuju po nečemu,u vožnji je sve normalno.krajnike,ležajeve i zglobove sam mijenjao u zadnjih godinu dana na obje strane,amortizeri nisu loši pa neznam šta mi još ostaje.kakvo je vaše mišljenje?hvala!

ODGOVOR:

Uzrok može biti loše podešena geometrija ovjesa ( špur, zatur, nagib ) . Osim toga provjerite da li je podjeljenost zubne letve točno na sredini . To znači da zubna letva ide u lijevu i desnu stranu za istu dužinu ( ne smije ići u jednu stranu više a u drugu manje ) .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,8 i. - BEZ TERMOSTATA JE HALDNO

Datum objave: 23.11.2011 18:45:43
Slika
PITANJE:

Audi 80, 1991 g, 1.8 problemi sa termostatom Kupio sam navedeni auto, problem je bio u termostatu koji je zastekao otvoren. Promijenio sam termostat ali sada se motor pregrijava, kao da termostat ne radi tj. da je zatvoren. Mislio sam da je greska na novom termostatu pa sam nabavio drugi. Situacija je opet ista, motor se pregrijava i nema grijanja u kabini. Gornje crijevo dovoda rashladne tekucine u hladnjak je kipuce a donje hladno. Kada se termostat izvadi onda, normalno motor u voznji ne moze postici radnu temperaturu ali cim se malo stoji na mjestu temperatura se dize i grijanje radi sve jace u kabini. Problem 2. Curi mi rashladna tekucina po ispusnoj grani, odmah uz glavu motora. Ne vidi se od kuda jer je iznad postavljena usisna grana. Dali ima na tom dijelu kakvo crijevo od rashladne tekucine? Ili cu morati skidati usisnu granu da vidim gdje eventualno pusta. Hvala najljepsa.

ODGOVOR:

Sve detalje koje ste naveli ukazuju na potrebu da se demontira glava motora i da se ista uredi po svim pravilima struke . Curenej ispod glave je sigurn znak da je oštećena brtva glave ( na tom mjestu nema nikakve cijevi ) . Dakle u ovom slučaju treba skinuti glavu motora , napraviti kompletnu obradu i uređenje glave , zamijeniti sva brtvila galave , isprati rashladni sustav , staviti novi termostat ( koji već imate ) i problem je riješen .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,9 TDI - VELIKA POTROŠNJA ULJA

Datum objave: 23.11.2011 18:31:39
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meić Posjedujem Golf 5 105ks 1.9 TDI koji je prešao 165 000 km i nakon urađenog servisa lampica od ulja svijetli već nakon 3500 km. Da li je to normalna potrošnja ulja, ako nije, što bi trebao poduzeti? Unaprijed hvala Mirko Raič

ODGOVOR:

Ako lampica za ulje svijetli radi nedostatka ulja ( povećana potrošnja ) tada najprije treba doći do spoznaje na koji način motor troši ulje . Na Vašem vozilu to s emože događati na tri načina i to : preko vodilica ventila, preko turbine , preko klipnih prstenova. Pregledom vašega vozila može se doći do spoznaje kako Vaš motor troši ulje .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,6 i. - VELIKA POTROŠNJA PLINA ?

Datum objave: 23.11.2011 18:17:49
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam jedno pitanje u vezi plina. znaci imam golfa 4 1.6 i ima ugrađen plin ali mi se cini da trosi jako puno, cak do 20 litara plina na 100 km.. Da li imate mozda kakvih iskustava sa potrosnjom plina s navedenim autom i jel se moze u vasem servisu smanjiti potrosnja? I kad se moze doci kod vas na servis?

ODGOVOR:

Prvo pitanje koje bih ja postavio je : kolika je potrošnja benzina i da li je i ona povećana ? Ako je i potrošnja benzina povećana onda treba najprije ispitati sve dijelove i skolopove sustava elektronskog ubrizgavanja benzina, sve djelove sustav za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora. Ako postoji bilo kakva neispravnost ili greške iste treba otkloniti i dovesti sve što sam spomenuo u ispravno stanje . Česti uzroci povećane potrošnje plina nije plinski sustav nego upravo sve što sam spomenuo . Provjerite kolika je potrošnja goriva ( benzina ) i ako je ona povećana , napravite diajgnostiku motora . Nakon toga otklonite sve pronađene neispravnosti i tada mi jevite kolika je potrošnja plina . Ako želite obaviti temeljitu i kvalitetnu dijagnostiku motora i nakon toga otkloniti nedostatke rado ćemo to vama napraviti .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,5 DCI - ZABRINJAVAJUČI NATPIS

Datum objave: 23.11.2011 18:08:30
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu, Na instrument tabli od renaulta clio II, 1.5 dci u toku voznje upalila se lampica SERVIS i lampica od AIR BAG pa me zanima u cemu bi mogao da bude kvar. Taj dan sam uradio servis (zupcasti remen, vodena pumpa, spaner, remen alternatora, ulje 10w40, filter ulja, antifriz). S postovanjem,

ODGOVOR:

Natpis SERVIS se upali uvjek kada postoji bilo kava električna ili elektronska neispravnost na vozilu . U ovom slučaju sustav zračnog jastuka je izvan funkcije i zato Vas natpis SERVIS upozorava da posjetite servis u kojemu ćete riješiti problem ( kvar ) zračnog jastuka . Kada se otkloni kvar na zračnom jastuku natpis SERVIS će se automatski ugasiti .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,3 S - PUNO NEPOZNANICA ?

Datum objave: 23.11.2011 17:16:16
Slika
PITANJE:

INTERESUJE ME NEKI PAR PITANJA GOLOF 2 1.3 1984 GOD 40 KW STARA TIPA DALI SE VENTILI STELUJU NA HLADNO 0.15 I 0.25 I DALI IMA VIJAK ZA STELOVANJE IL SU PLOCICE NA ZAZORU VENTILA MOZE SLIKA STELOVANJA DA VIDIM KAKO SE STELUJE. STA MOZE DA BUDE KAD MI DUVA CRIJEVA I KOLIKI TREBA PRITISAK DA BUDE U BOCI ZA VODU .KOLIKI TRBA DA BUDE ZAZOR NA PLATINSKIM DUGMADIMA . KOLIKI JE MOMENT STEZANJA GLAVE HVALA

ODGOVOR:

Ventili se podešavaju 0,15 mm i 0,25 mm , postoji vijak za podešavanje. Tlak u rashladnom sustavu može biti 1,3 bara a ako je veći onda je neispravna brtva glave motora. Platine možete podesiti na 0,4 mm . Vijci glave se stežu : 40 Nm, 60 Nm, +180° .

na vrh Povratak na vrh

NISSAN MICRA 1,0 16V - MALO VIŠE TROŠI

Datum objave: 23.11.2011 17:01:59
Slika
PITANJE:

Pozdrav ! Vozim nissan micru 1.0 16 v 1996 god. Auto sam kupio prije dvije godine i zasada sam zadovoljan jer nema nikakvih kvarova. Ali.... Zanima me koliko je realna potrošnja takvog auta jer mi se čini da troši malo previše. Mjerio sam portošnju i izračunao 7 do 7,5 litara. Ne vozim agresivno, većinom otvorena cesta, 80 km/h u petoj, ali imam 120 kg. ( ako to što utiče na potošnju tako malog auta ). Zanima me može li se što "poriktat" na autu kako bi trošio manje jer sam čuo da bi trebao manje trošit. Prije sam vozio peugeota 1.5 diesel 1993 koji je trošio 4 litre pa mi je ovo veliki financijski udar jer dnevno prelazim oko 70 km. ( peugeot se nažalost pokvario zbog pregrijavanja jer nema kazaljku za temperaturu ). Unaprijed zahvaljujem na odgovoru !

ODGOVOR:

Potrošnja goriva na otvorenoj cesti uz umjerenu vožnju je 5,9 litara a u gradskoj vožnji je 7,4 litre. Potrošnja ovisi o trenutnom stanju mehaničkog sustava motora ( kompresija, stanje usisnih kanala, stanje ispušnog sustava ) , o ispravnosti elektronskog sustava ubrizgavanja, o stanju sustava za stvaranje iskre na svjećicama . Korisno bi bilo provjeriti ispravnost lambda sonde i napraviti eko-test .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - NEMA SNAGE

Datum objave: 23.11.2011 08:02:09
Slika
PITANJE:

KOD MENE JE GOLF 4 TDI 90KS,NEZNAM STA MOZE DA BUDE KAD AUTOPUTEM IDEM DO 120 KM/H,I STANU OBRTAJI STA MOZE DA BUDE,UGASIM GA U VOZNJI I UPALIM OCEPI I ONDA IDE MALOO NEKO VRIJEME I OPET NEMOZE DA IDE.KAZU DA JE TURBINA.EGR,ILI MOZDA MJERAC ZRAKA.STA VI MISLITE STA JE?UNAPRED HVALA VAM

ODGOVOR:

Pregledom Vašega vozila može se točno utvrditi zašto motor nema snage . Moguće neispravnosti su : senzor pedale gasa, MAF senzor, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, senzor MAP, EGR ventil, regulator količine goriva, dize, solenoid vremena ubrizgavanja, mehaničko stanje motora, senzor radilice, djelomično začepljenje auspuha, električna instalacija motora, senzor položaja pedale kočnice .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 i. - POTROŠNJA ULJA

Datum objave: 22.11.2011 18:54:54
Slika
PITANJE:

Pozdrav!Imam avto Hyndaj accent 1.3/ 63 kw,2000 god.prošao 100 000km.Uje 10w-40,na 2000km troši 0,5l.Prosim recite mi u čemu mi mogao biti problem?Koliko je bezbedan takav auto za vožnju?

ODGOVOR:

Potrošnja ulja na Vašem motoru s edogađa jednim dijelom na vodilicama ventila a drugim dijelom na klipnim prstenima . Ako vozilo ima samo 100.000 km većina potrošnje ulja je na vodilicama ventila. Uređenjem glave motora i zamjenom vodilica ventila možete potrošnju ulja dovesti u normalne granice .

na vrh Povratak na vrh

ROVER METRO 111 - LOŠE RADI MOTOR

Datum objave: 22.11.2011 18:47:21
Slika
PITANJE:

imam rovera 1991 godina ROVER METRO 111 L nece da pali gasi se nesto stalno ja sam mu osictio pupm,u za gorivo i ocistio karburator ali nece da pali nikako neznam da li je do svijecica pa bih vas zaolio da mi kazete dali znate do cega bi moglo biti

ODGOVOR:

Mogao bih točno reći što je uzrok ali tek nakon dijagnostike i ispitivanja na vozilu . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza , kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , sustav dobave goriva ( nečist rezervoar, filteri, rasplinjač ( karburator ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( svjećice, kablovi, razvodna kapa , razvodnik paljenja, elektronika paljenja ) . Drugih razloga nema .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - POTROŠNJA ULJA

Datum objave: 21.11.2011 18:07:40
Slika
PITANJE:

Dobar dan Gosp.Meic pisao sam vam i prije,imam Golf 4 1,9 TDI PD 85kw Recite mi molim vas dali mi auto trosi ulje,situacija je ovakva: prije tacno mjesec dana sam izmjerio ulje u autu i razina je iznosila 2 reda kockica nanize na šipki za mjerenje,danas sam opet mjerio-tacno nakon mjesec dana i razina je sad 3 reda kockica nize,u tom periodu sam presao 1100 km s autom,znaci 1 red kockica je razina ulja opala. Dali je ovo normalna pojava za ovaj motor,ili je situacija alarmantna? Koristim ulje Castrol edge 5w-40

ODGOVOR:

Kod potrošnje motornog ulja trebamo se izražavati u tehničkim jedinicama ( litre, decilitri ) . Napravite slijedeće : kada je motor hladan ( najbolje u jutro ) izmjerite mjernom šipkom razinu ulja u motoru , po potrebi dopunite ulje pažljivo točno do maksimuma . Napravite 1.000 km , nakon toga opet na hladno izmjerite mjernom šipkom razinu ulja u motoru , ulja će malo nedostajati. Sada pažljivo dopunite ulje opet do maksimuma i dobro pazite koliko će trebati dopuniti ulja da nivo opet bude na maksimumu . Ako je potrošnja ulja 0,2 l/1000 km , to je dozvoljena potrošnja a ako je preko toga to je povećana potrošnja. Nakon što to obavite javite se opet .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. 16V - RAZVODNI MEHANIZAM

Datum objave: 21.11.2011 17:28:43
Slika
PITANJE:

imam Fiat Punto 12v 80ks 2000 godište... bi sam u jednom autoservisu i žalio se na slabiji rad motora, bio sam uvjeren da je riječ o razvodnom mehanizmu ali je bilo riječ o nečemu skroz drugom... Ali to sad nije bitno. dok sam bio tamo majstor mi je rekao da kod izvedbe razvodnog mehanizma mog automobila podešavanje zračnosti ventila nije potrebno. kakva je to izvedba razvodnog mehanizma? je li moguće da uopće neću trebati kontrolirati taj dio razvodnog mehanizma? hvala

ODGOVOR:

Razvodni mehanizam je jedno a ventili su drugi sustav . Razvodni mehanizam su : zupčasti remen, natezač zupčastog remena , pumpa za vodu, remenica bregaste osovine, remenica radilice. Motor vašega vozila ima 16 ventila koji se ne podešavaju jer podizači ventila nisu mehanički nego hidraulični . Hidraulični podizači automatski održavaju potrebnu distancu između ventila i bregastog vratila .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA PREMACY 2,0 DITD - NE PRIMA GAS NA HLADNO

Datum objave: 21.11.2011 17:04:36
Slika
PITANJE:

Poštovani Meić ! Posjedujem Mazdu Premacy DITD 66kw 2000.god sa 235000 km. 1 vlasnik. U zadnje vrijeme imam problema sa dodavanjem gasa.Kada vanjska temperatura padne ispod 15 stupnjeva celzijuseva i niže autumobil upali od prve ali ne prima gas od nekih 1500-1800 okretaja-nakon 10-15 minuta vožnje ili rada u leru kada se postigne normalna temp. motor dalje normalno radi i prima gas.Bio sam u ovlaštenom servisu i na kompjutoru za motor nisu ustanovili nikakvu grešku. Promijenili su preventivno filter za gorivo da možda negdje ne povlaći zrak.Nakon 4 dana što je auto bio u servisu jedino što su još napravili ,su nalijali u spremnik goriva WURTH aditiv za čišćenje pumpe i dizni i uredno naplatili nešto iznad 800 kn.Motor se i nakon toga isto ponaša iznad 1500 okretaja na hladno ne prihvaća gas dok se ne ugrije .Kod prijatelja majstora ima Boš servis dao sam provjeriti brizgaljke-dizne i kaže da su dvije bile malo lošije ali da ih je složio i da su sada sve 4 ispravne.motor se i dalje jednako ponaša nakon toga.Sumnjam da je posrijedi neki senzor temperature jer kada naraste temperatura zraka iznad 15 st.celzija motor se normalno ponaša ne trokora-isprobao i u garaži sa grijanjem garaže. Na raznim forumima se navodi da treba mijenjati Denso pumpu visokog pritiska ,pa servisirati turbinu,pa mijenjati ili servisirati brizgaljke.Ispad da ako to sve dam napraviti ,da popravci dođu više nego što je cijena auta a u stvari nitko ne zna pravu dijagnozu. Više ne znam što da radim.Unaprijed zahvaljujem !

ODGOVOR:

Postoje kvarovi koji se nemogu brzo i jednostravno otkriti spajanjem servisnog računala i očitavanjem kodova grešaka . Takvi kvarovi zahtijevaju drugačiji pristup, puno strpljenja , vremena i stručnosti . Ispitivanje mora obuhvatiti mehanički sustav motora, hidraulički sustav, sustav dobave goriva, sustav za upravljanje motorom . Vremenski može potrajati više dana. Navesti ću moguće neispravnosti : senzor pedale gasa, MAF senzor, sustav za upravljanje turbinom, MAP senzor, EGR ventil, regulator količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja, senzor položaja pumpa, senzor položaja pedale kočnice, ECT senzor, senzor temperature goriva, senzor radilice, senzor apsolutnog tlaka BARO , električna instalaciaj motora, mehaničko stanje motora, controlni modul pumpe, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 123 200 D - TEŠKO PALI

Datum objave: 21.11.2011 08:01:31
Slika
PITANJE:

pozdrav majstore imam mercedesa 123 2oo dizela kad je malo hladnije tesko pali jako sporo vrti alnaser je dobar i kompresija je dobra grijaci novi akumulator nov ventili nastelani palenje nastelano a on nece stabi jos moglo bit unapred hvala

ODGOVOR:

Ako je akumulator dobar i ako je elektropokretač dobar onda  broj okretaja motora prilikom startanja ( paljenja ) mora biti veći od 150 o/min i više . Ako to nije tako moguće neispravnosti su : arumulator. elektropokretač , električna instalacija , loša masa između akumulatora i motora . Pregledajte i prekontrolirajte još jednom sve , izmjerite kapacitet akumulatora i pad napona prilikom startanja .

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,9 TD - ZAŠTO SE PREGRIJAVA NA UZBRDICI ?

Datum objave: 20.11.2011 18:46:34
Slika
PITANJE:

poštovani gos.Meić imam Fiat Bravo 19td,100 konja iz 1997g, prije dva mjeseca posli su moji problemi sa autom. vec dva puta mijenjam ispitanu i potpuno provjerenu glavu od motora,, ali i dalje mi se desava ista stvar. auto dok mi radi na mjestu sve se ponasa normalno,kad dodje na temperaturu da mu se pali ventilator on se pali ali ako uzmem auto i idem na neku voznju pogotovo uz brdo primjera od Splita prema Klisu temperatura mi nenormalno se povecava i u kratko vrijeme dolazi do meximuma i ne pali se ventilator, a tekucina se vraca u posudu za ulijevanje (vode) antifriza i kljuca, znaci dvije ispitane glave motora promjenjene,novi termostat,pecurka na hladnjaku,senzori za brzine ventilatora,brtva glave i opet mi ostaje stari problem,neznam sta vise da napravim, dali postoji neki drugi problam da bi mogao da uzrokuje kvar. nemam vise ni novaca ni volje za dalje, molim te pomozi mi

ODGOVOR:

U ovom slučaju ne bih odmah sumnjao u glavu motora , blok motora , brtvu glave motora . Najprije bih ispitao ispravnost hladnjaka koji može biti djelomično začepljen ( iznutra ili izvana ) . Nakon toga provjerio bih i ispravnost : pumpe za vodu, termostata , cijevi rashladnog sustava . Tek kada bih utvrdio da su ove stvari potpuno ispravne posumnjao bih u motor . Kod uređenja motora je bitno da se ispita ispravnost glave motora ( ispitivanje hidrauličnim tlakom ) , da se provjeri ravnost bloka motora , da se ugradi kvalitetna brtva glave, vijci glave motora uvijek moraju biti novi . Ako ima još kakvih pitanja javite se opet .

na vrh Povratak na vrh