Danas je: 30.08.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

ALFA ROMEO 145 1,6 T.S. - SUMNJA NA KRIVI MJENJAČ ?

Datum objave: 03.03.2012 12:25:58
Slika
PITANJE:

Poštovani! Kupio sam Alfu 145 1.6 TS, 2000. godište, 120 KS. Sve je manje više uredno, sukladno godištu. Jedino što mi nije jasno je problem sa odnosima u mjenjaču. Naime, na 5.500 okretaja (a crveno počinje od 6000), auto ide jedva blizu 140 km/h. Provjereno mjerenjem štopericom. Jednostavno, kao da u autu fali šesta brzina. Je li moguće da je netko ugradio mjenjač sa neke druge Alfe ili je moguće raditi što nu diferencijalu? Mogu li negdje na mjenjaču provjeriti je li to tip koji ide uz taj motor? Unaprijed zahvaljujem, dok se ne odužim na slavonski način, a često sam u Samoboru! Pozdrav i svako vam dobro, s poštovanjem,Damir Agičić

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu sigurno su rađene neke improvizacije . Kada nastane neki kvar na mjenjaču, ljudima je najlakše ugraditi drugi rabljeni mjenjač . Tom prilikom nikoga previše ne zanimaju prijenosni omjeri u mjenjaču i diferencijalu , važno je samo da se to može montirati na vozilo i da nekako funkcionira . Kada budete u Samobotu rado ću pregledati Vaše vozilo i dati svoje mišljenje .

na vrh Povratak na vrh

BMW E34 530 V8 - MOŽE LI DIZELAŠ UMJESTO BENZINCA ?

Datum objave: 03.03.2012 11:57:29
Slika
PITANJE:

Poštovani,ubacio bih u bmw e34 530 V8 motor iz 524 td(posjedujem kompletno vozilo).da li je velik problem to ugraditi,mislim na instalacije?unaprijed hvala

ODGOVOR:

Moram reći da se ne bavim improvizacijama ni radovima koji nemaju smisla . Ljudi iz znatiželje rade kojekave kreacije na vozilima svjesno . Imaju dosta vremena i novaca i to ih veseli . Isto je i s ovima što Vi želite napraviti , motori su potpuno različiti kao i svi drugi monogobrojni sklopovi . Isto tako možete ugraditi motor i od nekog kombija ili nekog drugog vozila u Vaš BMW . Ako Vas to veseli samo napred i puno sreće , trebati će Vam .

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 i. 16V - ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 03.03.2012 11:47:17
Slika
PITANJE:

Opel tigra 1.4 16V Problem sa paljenjem Kada palim tigru dugo verlgla, svaki put nabitno dali je hladna ili topla, zacugava u voznji kada pada turaža između 2000-1500 okretaj, ima dobar start to je sve uredu ide dobro samo imam te probleme koje sam napiso. Najvise me muci to oko paljenja zasto nece odprve upalit, sta bi morao promijenit, unaprijed hvala

ODGOVOR:

Najlakši način da se dođe do saznanja zašto motor teško pali je da u momentu paljenja provjerite da li ima iskre na svjećicama i da li ima goriva na injektorima. Ako iskre nema ili je slaba , ispituje se bobina, kablovi, svjećice, elektronika paljenja. Ako iskre ima i ako je dobra ispituje se sustav elektronskog ubrizgavanja goriva i to : tlak goriva, filteri, regulator tlaka , injektori, pojedini senzori motora , motorić minmuma, lambda sonda , mjerač mase zraka, EGR ventil, mehaničko stanje motora, električna instalcija motora. Naravno da je to najbolje ispitivati u servisnim uvjetima sa svim dijagnostičkim uređajima .

na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA 1,9 TDI - VELIKA TURAŽA , HLADAN MOTOR ?

Datum objave: 02.03.2012 16:32:44
Slika
PITANJE:

Seat Cordoba 1.9tdi Poštovani Kupio sam polovnu Cordobu 1.9tdi auto radi normalno i ima snage i nema nikakvih problema pri paljenju. Međutim znam da se hladan motor nebi smio turirati, ali savim sam slučajno pokušao jednog dana kad je motor bio hladan pokušat pritisnuti gas do nekih 4- 5000 okretaja da vidim dal će jako zadimit, pošto mi motor dimi plavo i troši ulje, malo se kužim u mehaniku pa predpostavljam da je riječ o gumicama ventila pošto da je nešto ozbiljnije vjerojatno bi teže palio i nebi imao snage... Naime problem kad sam pritisnuo gas do 5000 okretaja čuo se tupi zvuk uzastopnog udaranja kao da su klipovi rafalno udarili u ventile i motor se ugasio. Neposredno nakon toga kad sam ga pokušao upalit jako lagano se motor vrtio doslovno bez kompresije i tako je vrtio nekih minutu do dvije i postepeno dobivao kompresiju i najzad upalio ali je još jedno određeno vrijeme nemirno radio. E sad ista stvar se dogodi svaki put kad stisnem gas na velike okretaje kad je hladan, a kad dostigne radnu temperaturu tad ga mogu držat skroz do blokade i ništa slično se ne dogodi, znači samo kad je hladan. Sad pošto auto dalje normalno ide zanima me do čega bi to moglo biti i dali je to opasno, t.j dal postoji mogućnost da negdje ostanem u kvaru na putu ili dali bi se moglo dogodit nešto gore... Unaprijed zahvalan na odgovoru.

ODGOVOR:

Niti jedan motor pa makar on bio potpuno novi s ene ubrzava ni na hladno ni na toplo bez opterećenja na visoke brojeve okretaja . To je opasna radnja za motora i mogu nastai oštećenja klipnog mehanizma , radilice, ventila, ležajeva radilice . Na Vašem motoru koji je već ima neko istrošenje , nastalo je još dodatno istrošenje ili oštećenje i zato čujete navedeni zvuk .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 HDI - ČUDNI ZVUKOVI ?

Datum objave: 02.03.2012 13:55:43
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću,imam dva problema.Naime radi se o peugeotu 307,1,6 hdi 90 ks iz 2007.g.prvi problem je što motor prenosi buku i vibraciju u kabinu kod nižih obrtaja.drugi je da se u vožnji kod 1500 okretaja pri laganom ubrzavanju čuje nekakvo čudno ropotanje.provjeravani su ležaji kotača i ovjes,sve ok.ostaje samo nosači i mjenjač.auto vuče normalno i mjenja stupnjeve bez problema.jel moguće da je neka osovina u mjenjaču ili zupčanik koji uzrokuje takav zvuk a da se auto normalno šalta.

ODGOVOR:

Sve što ste naveli ukazuje na potrebu da se ispita slijedeće : svi nosači motora, ispušni sustav, zaštitni poklopci na i oko motora . Radi drugog zvuka treba ispitati : pojedine ležajeve kotača, ležajeve transmisije, diferencijal. Pregladom vozila mogao bih biti puno konkretniji .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,4 i. - NE MOGU UPALITI MOTOR ?

Datum objave: 02.03.2012 08:14:37
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Ford Escorta 1.4i! Stajao mi je dva mijeseca i sada neće da pali! Otkrio sam da je dobivao previše goriva i da se je motor gušio! Otkrio sam i u čemu je proplem! Na grani inekšna na desnoj strani( kada gledate u motor) je okrugla duguljasta kutijica koje je spojena na granu i ima izlal za odušak i s gornje strane ide još jedna manja cijevćica! Sada nastaje moj problem jer neznam šta trebam kupit! Jedan majstor mi je rekao da je to filter goriva na odušku , a drugi mi kaže da je to vakum ventil za regulaciju pritiska goriva u inekšnu! Molio bih vas da mi pomognete jer mi treba hitno auto a neznam šta da kupim! Ljepi pozdrav!

ODGOVOR:

U ovom slučaju najgore što možete napraviti je da bez stručnog ispitivanja kupujete unaprijed pojedina dijelove. To sigurno neće riješiti Vaš problem a potrošiti ćete novce . Na Vašem vozilu najprije treba utvrditi neispravnost a tek nakon toga vidjeti da li nešto treba kupiti ili doraditi . Moguće enispravnosti su : filteri, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, senzor položaja zaklopke snage, ECT senzor, MAP senzor, RPM senzor, lambda sonda, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora .

na vrh Povratak na vrh

FIAT GRANDE PUNTO 1,3 D MULTIJET - ELEKTRIČNI PROBLEMI ?

Datum objave: 01.03.2012 18:48:24
Slika
PITANJE:

Pozdrav iz Svedske,interesuju me motori i dugo citam vase komentare i evo dana da se i ja obratim za pomoc.Kupio sam Fiat Grande punto 1,3 mjt 2007god.Kupio sam ga iako mi je prodavac rekao da ima gresku engine failure tj cim dam gas u 5 st.prenosa i dodje do 3000rpm,upali se zuta lampa i snaga vozila pada.Nakon par dana od kupovine akumulator nece da pokrene automobil u hladno jutro i koristim pomoc kabel paljenje.Iduce jutro isto i mjenjam akumulator.Sada automobil nece da vergla i kada skinem klemu sa akumulatora i vratim tada vergla i starta.Desilo mi se da ga ugasim izvadim kljuc auto radi!Ugasim ga,klema van i kada okrenem kontakt polozaj on vergla i ako kljuc nije u polozaju za paljenje.To je sve bilo na dan kada sam isao da kupim novu bateriju i po povratku kuci primjetim da nesto smrdi u automobilu stanem i cujem da se anlaser ukljucuje iako auto radi .Pojavilo se malo dima i jak smrad alternator je bio jako topao .Skinuo sam zastitnu plastiku sa volana sumnjajuci na elektroniku na bravi(kontakte)poslije malo cackanja sa kontaktom na bravi auto pali ok i ne ukljucuje anlaser. Sve je jako cudno i molim vas za savjet jer ovde je fiat jako rijedak i ako me posavjetujete mozda nesto i uspijem unapred hvala.

ODGOVOR:

Vaše vozilo i motor pripadaju novoj generaciji vozila u kojima ima puno elektronike a motorom i pojedinim električnim sklopovima upravlja kompjutor motora. Odgovorite sami sebi na slijedeća pitanja : Imate li potrebno tehničko znanje , ima li servisno tehničke podatke za Vaše vozilo, ima li servisnu opremu , imate li mjerne uređaje, imate li servisno dijagnostički kompjutor ? Bez svega što sam naveo i na amaterskoj osnovi možete jedino napraviti još veću štetu na vozilu . Zato je najbolje da pronađete servis sve uvjete i koji može uredno ispitati sve neispravnosti na vašem vozilu , a nakon toga i obaviti potreban popravak . Da ste me kojim slučajem pitali kako bi zamijenili kočne diskove , to bi Vam mogao detaljno opisati jer je to jednostavno . Ovo što me sada pitate je vrlo složeno ne samo za Vas nego i za pojedine servise .

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,5 TD - MOTOR SE OPET PREGRIJAVA ?

Datum objave: 01.03.2012 12:02:08
Slika
PITANJE:

Imamo opel kadet ECC 1991.godiste,dizel,turbointercooler.Problem je sa isticanjem vode.Mislili smo da je vodena pumpa pa smo je zamijenili ali je voda istekla da bi majstor rekao da je u pitanju dihtung na glavi motora.Glava je nosena na brusenje,nov dihtung stavljen da bi se nakon predjenih 150 km desila ista stvar.Znalo se desiti i da voda izbije na cep na boci.Kazu da je to velika boljka za ove motore(japance )i da je velik problem ako se podje kvariti na ovaj nacin jer je to navodno znak da je motor pri kraju.Da li je to tacno?

ODGOVOR:

Ako ste stavili novu pumpu za vodu i ako ste obavili uređenje glave motora i zamjenu svih brtvila na glavi motora , potrebno je još ispitati termostat, hladnjak, cijevi rashladnog sustava . Navedeni dijelovi također mogu biti uzrok pregrijavanja motora. Prilikom radova na glavi motora , trebalo je provjeriti i ispravnost bloka motora ( neravnine ) . Sve što sam spomenuo trebao bi znati svaki automehaničar .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,9 JTD - LUPANJE MOTORA ???

Datum objave: 29.02.2012 16:38:03
Slika
PITANJE:

postovanje,citam vas redovno i molim da mi pomognete,Auto je fiat punto 19jtd 2001 god 59 kw SA PREDJENIH 180000 KM.Veliki servis mu je radjen na 173000 km,znaci sa njim sam presao oko 7000 km..E sad..Kako je nedavno bila ova jaka zima i snijeg i led nisam auto vozao 20-tak dana,al sam ga palio svaki dan po malo..Nesto strasno lupa u motoru,isao sam kod majstora rekao mi je da je moguce da se jedna dizda zacepila il da je mozda zubcasti kais preskocio pa dok ne otvori motor nista ne zna..Napominjem auto radi,ne gubi na snazi al sam osjetio da kad pali malo duze sad vergla,valjda se i paljenje poremetilo.Zanima me dal mozete da mi odgovorite sta bi moglo bit u pitanju??Veliki pozdrav za vas,unaprijed hvala.....

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu bi bilo dobro provjeriti fazu motora i nakon toga ( ako ste u mogućnosti ) ispitati dize . kada se izvade dize može se izmjeriti i kompresije motora . Lupanje koje spominjete može izazveti diza , hidropodizač, bregasta osovina ili ležaj radilice. Svaki bolji automehaničar bi nakon pregleda motora odmah znao, gdje nastaje lupanje i što lupa. Ako na Vašem vozilu lupa ležaj radilice ili klip , nemojte više paliti motor .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI, AUTOMATIC - MOTOR NEMA SNAGE - POMOĆ !

Datum objave: 29.02.2012 13:43:25
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, vec dugo vremena odgovarate mi na pitanja u vezi odrzavanja auta, pa evo opet se javljam povodom istog, na zalost. Najradije bih dosli do vas ali problem je hocemo li moci stici sa stanjem kakvo jeste. Problem je sledeci znaci u pitanju je ford mondeo, godiste 2007,2,0 tdci motor, sa automatskim mjenjacem. Pocela je da se pali lampica od motora, prikazuje gresku i ne da da se dodaje gas i gubi snagu, samo lagana voznja, kao da ga nesto gusi. Motor radi ujednaceno, bez trzanja, reklo bi se normalno. Na zalost kod nas je stanje sa servisima jako lose, niko ne zna niti radi svoj posao do kraja, tako da smo tako reci skrstenih ruku. Sta da radimo i sta bi moglo da bude problem? Molim vas ukoliko je moguce da mi odgovorite i hvala vam unaprijed. Jasminka

ODGOVOR:

Kratak i točan odgovor na Vaše pitanje se može dati samo nakon pregleda i uvida na vozilu . Zato će moj odgovor biti duži iz jednostavnog razloga što na takvo stanje mogu utjecati brojni faktori . Moguće neispravnosti su : nečisti filteri, senzor pedale gasa, nečisto gorivo, dize, mjerač mase zraka, regulacioni ventil turbine Wastegate, senzor tlaka zraka MAP, ventil za recirkulaciju ispušnih plinova, senzor tlaka goriva na Rail-u, solenoid tlaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature glave motora CHT, aktuator za kontrolu usisanog zraka, senzor temperature goriva, senzor radilice, senzor bregaste osovine, električna instalacija motora, mehanički uzroci motora, ECU centrala motora . Na žalost odgovor ne može biti jednostavniji . Međutim sve što sam naveo se može ispitati , defektirati neispravnost, predložiti rješenje i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,6 i. 16V - NE RADI ZRAČNI JASTUK ?

Datum objave: 29.02.2012 13:29:34
Slika
PITANJE:

Postovani mene zanima imam Renult Megane2, 1.6 16v al uglavmo problem je u tome sto mi svijetli lampica service i lampica od air baga,posto sam ja totalni neznalica zanimame sta bi to moglo biti, jedan majstor mi je nesto gledao i pricao o nekim kontaktima u zracnom jastuku od vozaca te o nekoj trakici unutra,tak nesto.Sad mene zanima u cem je tu problem i sta se tu da napravit jel se to popravlja ili mjenja?Unaprijed Hvala!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu ne radi sustav zračnog jastuka i zato svijetli kontrolna lampica . Radi toga svijetli i lampica SERVIS . Kada bi se otklonila greška na zračnom jastuku kontrolna lampica bi se ugasila . Nakon toga istovremeno bi se ugasila i lampica SERVIS . Moguće greške na sustavu zračnog jastuka mogu biti brojne, pa i greške koje ste Vi spomenuli . Rješenje je ispitivanje svih komponenata zračnog jastuka, defektiranje kvara, prijedlog rješenja i na kraju otklanjanje kvara .

na vrh Povratak na vrh

SEAT LEON FR 2,0 TDI PD - UPALILA SE ŽUTA LAMPICA ?

Datum objave: 29.02.2012 12:59:44
Slika
PITANJE:

Seat Leon Fr 2.0tdi 125kw uplaila mi se lampisa od motora žute boje ,auto normalno pali i ide kao što je išao jedino je što svjetli ta lampica !? Ako imate kakv odgovor dobro bi dosao ,unaprijed hvala !

ODGOVOR:

Kontrolna lampica koju ste spomenuli pali se kada postoji bilo koja greška u sustavu dobave goriva, u mehaničkom sustavu, u sustavu za upravljanje motorom . Ovoga časa bih mogao nabrojiti tridest i više mogućih uzroka ali od tog aVi ne bi imali koristi . Zato bi najbolje bilo da se na vozilo spoji elektronski dijagnostički sustav i da se na taj način odmah očita ili očitaju snimljene greške na memoriji ECU centrale motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 TD - NE RADI KM SAT ?

Datum objave: 29.02.2012 12:35:58
Slika
PITANJE:

Prelistah sva pitanja o audiju i niko nije imao problem kao ja, znaci iamm audi 80 1,6 tdi 89 god, ne broji mi kilometar sad, brzinu kretanaj pokazuje ispravno, sonda(senzor)koji se nalazi na dole na motoru ima na sebi 2 stopice a na utikacu su 3 stopice s tim da sam ih provjerio i na dvije nema napon a na jednoj ima napon, i to bas ona koja nema stopicu na sondi. to je tako od kad je auto kod mene vec par godina. majstori mi kazu da trazim sondu sa tri stopice medjutim nema takve za kupiti. moje pitanje je sledece. da li na sondu dolazi napon da premostim na utikacu jednu stopicu? neki kazu da je mozda sat ne ispravan, kako to provjeriti, pogledao sam i sam mehanizam je ispravan, tj taj neki famozni zupcanik nije ostecen. kako rjesiti kvar ne pokazivanja? lijep pozdrav

ODGOVOR:

Ako na instrument ploči radi brzinomjer ( pokazivač brzine ) i ako ne radi brojač prevaljenog puta ( brojač prevaljenih kilometara ) , neispravan je kilometar sat . Dijelovi kilometar sata se ne mogu nabaviti pojedinačno . Nabavlja se kompletan instrument . Znači kvar možete riješiti ako nabavite spomenuti instrument  za prikaz brzine i za prikaz pređenih kilometara.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 MPI - ZELENA TVAR ?

Datum objave: 29.02.2012 08:48:23
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Hyundai Accent 1.3 mpi 55 kw 1999 god. na razvodniku za kablove od svjecica vidio sam kad sam ga skinuo da se pojavila neka zelena grudvasta tvar ,prilikom toga skinuo sam i ostale kablove i vidio da su ostala 3 kabla uredu, razvodnici na sebi imaju zutu plastiku iznutra a na ovom prvom nema plastike a kao da nema ni napajanja od nikuda..Možete mi reci o cemu se radi i sto bi to moglo biti? Unaprijed zahvaljujem Lijep pozdrav

ODGOVOR:

Prema vašem detaljnom opisu nastala je oksidacija i ožtećenje kontakata na visokonaponskom dijelu sustava za stvaranje iskre na svjećicama. Radi vrlo važne funkcije navedenog dijela , najbolje bi bilo da zamijenite visokonaponske kablove i razvodnu kapu . Ako trebate dodatno objašnjenje nazovite na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - LUPKANJE U VOLANU ?

Datum objave: 25.02.2012 12:57:30
Slika
PITANJE:

Postovani, imam fiat putna 1.2. 2001. Imam problem sa lupkanjem u volanu , mene asocira na nekakav luft u kardanu , inace sa servom nisam imao problema. Lupkanje izrazeno na neravnom putu.

ODGOVOR:

Danas slavimo mali jubilej, 500.000 posjeta na našoj stranici u nepunih godinu dana.

Stoga ste odabrani da odgovor dobijete odmah. S obzirom na jako velik broj pitanja nismo u mogućnosti odgovoriti odmah, već morate čekati nekoliko dana. Svima odgovaramo ako je pitanje postavljeno u skladu sa kulturom komuniciranja.

Lupanje koje čujete može nastati u volanu , na stabilizator štangi, na pojedinim dijelovima ovjesa. Lupanje u volanu najčešće nastaje na krajnicima spona, na sponama, na radijalnom ležaju zubne letve, na zglobovima osovne volana koja povezuje pogonski zupčanik zubne letve i kotač volana . Lupanje na stabilizator štangi nastaje radi istrošenja vertikalnih spona               ( povezuju ovjes sa stabilizatorom ) , na gumenim blokovima stabilizator štange. Lupanje na ovjesima nastaje radi dotrajalosti : kuglastih zglobova, selen blokova, oscilirajućih ramena , aksijalnih ležajeva amortizera, hvatišta potpornih spona . Pregledajte najprije ona mjesta na koja sumnjate a po potrebi i ostala koja sma naveo .

 

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 HDI - NIŽE OPRUGE ?

Datum objave: 28.02.2012 12:15:19
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine meić imam problem kod peugeota 206 1.4 hdi,2005 godina,stavljao sam opruge nize od standarnih 3 cm,kad je majstor zavrsio isao sam probat,u ljevom kolu cujem preko rupe ko neko struganje kad vozim ravno dali znate u čemu je problem?hvala

ODGOVOR:

Najprije morate biti sigurni da li čujete " KAO neko struganje " ili stvarno čujete struganje . Malo je čudno i to što niste tražili objašnjenje od osobe koja je radila na Vašem vozilu . Siguran sam da bi dobili točno objašnjenje. Bez mogućnosti da pregledam Vaše vozilo , sumnjam na gume i geometriju ovjesa koju ste poremetili .

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,9 SDI - PUŠI NA ČEPU MOTORA I MJERAČU ULJA ?

Datum objave: 28.02.2012 11:58:38
Slika
PITANJE:

imam problem . ima seata ibizu 1.9 sdi 2000 god 50 kw naime dešava se to da auto pali na minus 19 da ide besprjekorno ali na čepu motora puši i na mjeraču ulja takođe puši i izbaciva kapljice ulja. na ausuh ide normalan dim . mnogi mehaničari mi preporučuju servis polu generalku ili generalku kažu da je motor porduvao šta da radim

ODGOVOR:

Ako motor normalno pali , ako normalno ubrzava i ima snage , nemojte raditi ništa jer nije potrebno. To što ste naveli kao moguće znakove istrošenja ne znači ništa .

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 i. 16V - IZBACUJE DIM, PUNO TROŠI , PALI SE LAMPICA ?

Datum objave: 28.02.2012 09:57:33
Slika
PITANJE:

Hvala Vam na odgovoru koju sam postavio za opel Tigra pod oglasom: OPEL TIGRA 1,4 16V - OSTANE BEZ GASA I UGASI SE Datum objave: 21.08.2011 10:14:33 Želio sam se javiti da sam problem riješio, ali nažalost sam. Nisam mehaničar. Nažalost kod nas je previše "stručnjaka" koji nas bacaju u sve već i veći trošak. Osluškivao sam rad dobavne pumpe goriva i shvatio da ostaje bez goriva, ali zašto?. Rastavio sam rezervoar i u čašici za gorivo našao dosta blata. Rastavio, očistio, i izvadio jedan federčić i plastični čepić, tako da gorivo može slobodno protjecati.(izgleda mi kao ventil)Nema više gašenja, rezerva može ići do kraja. Jedan problem je riješen,ali ostaje još jedan. Tigra nije poletna, ne troši ni ulje niti vodu, u leru radi mirno i tiho. Ne puše na čep za ulje. Dijagnostika ne pokazuje grešku. Na eko testu ne prolazi (skroz je u crveno) Postavljam pitanje: Zašto kod naglog dodavanja gasa izbacuje dim. Kao da je nesagoreno gorivio(potrošnja 10-ak lit).Svječice su mi crne. Kad je ugasim dok je još pod čokom ne mogu je upaliti. Imam osjećaj kao da je presaugana. Svakako, svi simptomi mi govore kao da ima previše goriva koje ne može sagoriti. Malo sam čitao o tom famoznom AGR ventilu. Može li on stvarati te probleme? Ponekad se upali naračasta lampica na kontrolnoj tabli. Žao mi se rješiti auta jer sam neke stvari riješio i popravio. Ne znam što dalje pregledati. Molim za savijet.

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima elektronski sustav ubrizgavanja goriva s kojim upravlja ECU računalo motora . Princip rada sustava je takav da računalo motora dobiva brojne ulazne podatke od pojedinih senzora i davača s motora . Na osnovu tih podataka ECU računalo izračunava količinu zraka koja je ušla u motor i na osnovu toga dozira potrebnu količinu goriva . Kad je sve ispravno omjer zraka i goriva je 14,7 : 1 . Tada motor najmanje troši , ima uredan eko test , ne pali se ni jedna lampica, ima potrebnu snagu . Prema Vašem opisu nije teško zaključiti da je vrijeme otvorenosti  injektora ( vrijeme ubrizgavanja goriva ) predugačko i radi toga prevelika količina goriva ulazi u motor . U ovom slučaju treba ispitati sve komponente sustsva ubrizgavanja , otkriti neispravnost i otkloniti kvar/kvarove. Metode ispitivanja nisu bitne , bitan je samo rezultat koji treba postići . Moguće neispravnosti su : pojedini senzori motora, regulator tlaka goriva, injektori, tlak goriva, lambda sonda, zaklopka snage, ventilator sekundarnog zraka, kvaliteta iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora, ECU računalo motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,6 i. - PALI SE GREŠKA MOTORA ?

Datum objave: 27.02.2012 19:27:54
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine nadam se da ce te mi odgovoriti na pitanje i unapred hvala. Imam audi a3 16 2001.g.problem je sledeci nekoliko puta mi se pali greska motor elektronik dva puta sam vozio auto u servisu gde su gresku brisali dijagnostikom i tom prilikom dijagnostika nije pokazivala nikakav problem i posle toga mi se dva puta palila ali je sad sam auto posle nekog vremena ugasi. Greska se pali u toku voznje i tada auto normalno radi nikakvu promenu ne primetim.Da li mozete da mi pomognete nasta da obratim paznju. Jos jednom hvala.

ODGOVOR:

Grešku koja se više puta pojavila na Vašem vozilu ne možete otkloniti na način da je izbrišete iz memorije računala . To bi bilo kao da Vam prokišnjava krov a Vi samo obrišete vodu s poda umjesto da zamijenite crijep . Tako vam je i s Vašim vozilom , grešku treba defektirati i otkloniti . Kada kažem otkloniti to može značiti , zamijeniti ili doraditi neispravan dio . Vi osobno ne možete na ništa obratiti pažnju ali može servis . Stručna osoba servisa će dijagnostikom, mjerenjem, osobnim znanjem i iskustvom , defektirati kvar i nakon toga predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 25 V6 AUTOMATIC - PROBLEM S AUTOMATSKIM MJENJAČEM ?

Datum objave: 27.02.2012 18:45:28
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine Meicu.Imam renoa 25,motor je v6 3000 cm3,automatik je.prezadovoljan sam sa njim,ali imam problem jer je pocela da mi se pali lampica od automatskog menjaca,dok se ona ne upali on super menja brzine,ali kada se upali on ostaje u zastitnom rezimu tj u trecoj brzini.filter i ulje sam mu promenio i nista,promenio sam mu i motorni kompjuter jer su mi rekli da mu on daje signal i opet nista,ostalo mi je samo jos da probam sa zamenom menjackog kompjutera.menjac ima oznaku ar4-so4.niko cak nije znao ni da mi kaze koliko ide tacno ulja u njega,ni u ovlascenom renault servisu pa su sipali 3,5 litara.voleo bih da mi kazete sta vi mislite.hvala unapred.

ODGOVOR:

Najveći problem vlasnika vozila s automatskim mjenjačem je da nisu svijesni činjenice da se ulje u mjenjaču treba mijenjati svakih 60.000 km ili svake dvije godine . Kada se to tako ne radi nastaju istrošenja i ozbiljni kvarovi mjenjača. U ovom slučaju ne bih ništa komentirao : navesti ću samo moguće neispravnosti a to su : električna instalacija mjenjača, hidraulični ventili mjenjača, hidraulična pumpa mjenjača, istrošenja u mjenjaču , računalo mjenjača. Ispitajte najprije električnu instalaciju i konektore a nakon toga i računalo mjenjača .

na vrh Povratak na vrh