Danas je: 26.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF 1,6 D - NAKON POPRAVKA MOTOR JAKO LOŠE RADI , POMOĆ !!!

Datum objave: 19.12.2011 10:40:23
Slika
PITANJE:

radio sam sam osvježenje motora golf 1dizel.kada zam stavljao klipove strelice na glavama klipova sam okrenuo prema zupčastom remenu,što mislim da je ispravno.normalno da sam ravnao glavu.kada sada upalim motor sav se trese i izbacuje preveliku količinu bijelog dima.kada odvrnem 2ili3diznu hoće da se ugazi a na 1i4 skoro pa da i ne mijenja rad motora a vidim da baca gorivo.molim vas recite mi gdje sam pogriješio i šta treba da uradim da bih to otklonio.hvala unaprijed

ODGOVOR:

Teško je postići rezultat kada se upuštate u najsloženije poslove oko uređenja motora a nemate potrebno znanje i servisne uvjete. Sada ću nevesti neke važne činjenice koje su bitne da motor ispravno radi . Strelice na klipovima su usmjerene prema zupčastom remenu . Ako je istrošenej cilindra veće od 0,10 mm , mora se raditi strojna obrada cilindara i ugraditi novi veći klipovi . Glava motora mora biti kompletno uređena i to : sicevi ventila, vodilice, dosjedna površina za brtvu glave. Ako se ventili podešavaju iste treba podesiti ( usisni 0,25 mm , ispušni 0,45 mm ) . Ako su podizači ventila hidraulični , ventili se ne podešavaju . Nakon obrade i uređenja glave potrebno je staviti odgovarajuću i najkvalitetniju brtvu glave motora. Vijci glave moraju biti novi i zategnuti na točno određeni način . Faza motora mora biti točna a položaj faze se namješta pomoću alata za blokadu bregaste osovine i visokotlačne pumpe . Nakon toga pomoću komparatora , podešava se statički kut predpaljenja koji mora biti podešen na 0,92 mm . Kada je ovaj dio završen , ugrađuju se provjereno ispravne dize i grijači . Sustav goriva se odzračuje i motor se pali. Kada se upali motor probjeri se da li sustva goriva ima zraka . Ako zraka nema motor ispravno radi i ima snagu . Kada je obavljeno sve po pravilima struke kompresija motora mora biti iznad 30 bara . Ukoliko postoji bilo kavo odstupanje od činjenica koje sam naveo mogu nastati nepravilnosti u radu motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA C 1,2 i. - LAMBDA SONDA

Datum objave: 18.12.2011 18:13:06
Slika
PITANJE:

Poštovani! Na svojoj Corsi C 1.2 2003. godište imam problem s famoznom zutom lampicom. Par puta sam na dijagnostici provjerio da je rijec o lambda sondi. Isto toliko puta sam je i ponistio :) i nisam je mijenjao. Majstor mi je rekao da bi bilo pozeljno zamijeniti istu ukoliko se ponovo upali. Nakon 5000 KM ponovo gori i vjerovatno je potrebna zamjena. Greska koju izbacuje je toplotni senzor sonde, ali koje, jer ih ima dvije? Auto normalno radi, vuče kako treba, normalno troši... Ostale greske ne izbacuje na dijagnostici... Da li se moze popraviti samo senzor ili se mora kupiti neka fuš zamjenska sonda? Hvala

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora se može paliti i radi drugih mogućih neispravnosti i to : loša iskra na svjećicama, loš rad bobine, prevelika količina goriva na injektorima, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, električna instalacija, propuštanje na usinom kolketoru, mehaničko stanje motora, katalizator, električna instalacija , ECU centrala. Često puta se dogodi da se ugradi nova lambda sonda a da ista nije uzrok . Stručna osoba servisa može nakon ispitivanja svega što sam spomenuo , otkriti što je neispravno i tada otkloniti kvar . Neispravnu lambda sondu uvijek stignete zamijeniti ako je ona stvarno neispravna. Neispravna lambda sonda se ne može popraviti . Ugraditi treba smo odgovarajuću i ispravnu lambda sondu . Praksa je pokazala da je najbolja nova i originalna.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,25 i. - ELEKTROPOKRETAČ

Datum objave: 18.12.2011 17:56:49
Slika
PITANJE:

Poštovanje, U zadnje vrijeme se dešava da prilikom paljenja automobila Ford-Fiesta mk4, 1998, benzinac, 50 ks teže zaalnasuje.Samo jednom je alnaser skidan da bi se provjerilo stanje četkica i to prije 6 godina...samo je opran u benzinu i ponovo vraćen.Sada se ponekad desi da teže zaalnasuje ali sastavi iz prve.Akumulator je Munja i nov je.Da li se radi o potrošenim četkicama ili....? Hvala Vam unaprijed!

ODGOVOR:

Napravite detaljan servis elektropokretača , po potrebi ispitajte napon punjenja . Na elektropokretaču može biti neispravno : elektromagnet ( automat ) , zupčanik ( bendix ) , četkice, ležajevi, kolektor .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - LAMPICA MOTORA I LOŠ RAD MOTORA

Datum objave: 18.12.2011 16:23:11
Slika
PITANJE:

Imam pitanje vezano za ford mondeo 2002 2.0 TDCI 96KW, u pitanju je trenutno jedan od injektora, tacnije na cyl.4, ranije se iskljucivao injektor na cyl. 1 i cyl. 2, desi se takva jedna situacija u intervalu od par mjeseci i na simbolican nacin, pri malom broju obrtaja, kada vozim otprilike nekih 60 km/h a mjenjač u 4 brzini, pritiskom na gas se pojavi blinkanje lampice na instrument tabli i svaki put do sad je utvrđeno da je neaktivan neki od injektora, software to definise kao npr.'cyl.4 iznad praga detonacije'. Kada se to desi, auto povežemo na PC unesemo hex kod(što predstavlja vjerovatno set instrukcija board-u auta za pravilan rad dizne) i auto ponovo profunkcionise, jedino sto se moram malo zaputiti s autom, jer u Sarajevu jos nikog ne mogu da nadjem do to uradi. Jucer sam kao konačno nasao servis u Sarajevu koji ce to uraditi i rekli su mi da to mogu popraviti i da im treba citav dan za to(ranije mi je to majstor reprogramirao u trajanju od par minuta), te da nismo ranije dobro kodirali dizne, jer njihov aparat ne pokazuje i ne iscitava nijedan kod te da nije nijedna kodirana po njihovom zakljucku. Ja obecao dovuci im i ostaviti auto ali istovremeno sam i malo zabrinut zbog gore navedenih konstatacija. Pitanje je : imate li kakvu konstataciju na gore navedeno ponasanje dizni i neznam smijem li otici u ovaj servis :) LP i svako dobro !!!

ODGOVOR:

Činjenica je da se Vašim vozilom treba baviti servis koji može i zna defektirati a nakon toga i otkloniti kvar . Ako ste Vi vlasnik vozila Vi tražite servis za koji znate da je dobar . Kada pronađete takav servis , zatražite od servisa da Vam kaže da li može otkloniti kvar koji imate . Nije potrebno da istražujete kakvu servisno dijagnostičku opremu imaju i da Vam tumače način programiranja diza . Nakon popravka za koji ste se dogovorli Vaše vozilo treba biti ispravno , motor mora mirno raditi a kontrolna lampica ne smije se više paliti . Servisu trebate također omogućiti da ima dovoljno vremena za popravak i završnu kontrolu . Nitko ne voli raditi pod pritiskom i stalnim pitanjem kada će vozilo biti gotovo. Po potrebi ostavite vozilo u servisu koliko je potrebno .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A8 2,8 i. - TEŠKO PALI

Datum objave: 18.12.2011 15:32:50
Slika
PITANJE:

AUDI A8 V6 2.8cm BENZ 95god. TESKO PALI I NECE DA PRIMI GAS Postovanje,imama problem sa autom teze pali kad je zagrijan auto pa onda ne prima gas i secka cjelo vreme ,obrtometar ide do 2200rpm i vraca se polako do 1700rpm.hvala i puno pozdrava....

ODGOVOR:

Sve neispravnosti na Vašem vozilu možete otkriti nakon što napravite detaljnu dijagnostiku motora i mjenjača ( ako je mjenjač automatski ) . Potrebno je najprije provjeriti u kakvom stanju je mehanički sustav motora ( faza, kompresija, bregaste osovine ) . Nakon toga ispituje se sustav dobave goriva ( ubrizgavanje ) i to : tlak goriva, količina goriva, injektori, svi senzori motora, mjerač mase zraka, lambda sonde, električna instalacija motora , svjećice, bobine, kablovi, elektronika paljenja.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 i. - ČUDAN ZVUK

Datum objave: 18.12.2011 15:20:02
Slika
PITANJE:

Poštovani, Vozim Ford Focus 1.4 (Zetec-SE) 2002. god. Auto ima 140.000 km i do sada sam s njim bio jako zadovoljan. Imam ga 4 godine od 70.000 km auto je redovito servisiran. Nazalost danas je nakon voznje od kojih 60 km stao. Ugasio se na semaforu i vise ne zeli upaliti. Kod pokusaja paljenja motor proizvodi cudan zvuk uz uobicajen zvuk okretanja motora i alansera cuje se nesto kao da netko vrti zeljezne kuglice u limenom loncu, slikovito receno. Ulja, vode ima normalno. Kod verglanja, lampica pritiska ulja i lampica check motora se uredno ugase. Sve remenice mikro remena se uredno vrte. Bregasta se okrece. Molim Vas mozete li mi pomoci o cemu se moze raditi? Unaprijed zahvaljujem. Lijep pozdrav.

ODGOVOR:

U svakom slučaju motor treba odmah pregledati radi čudnog zvuka koji ste čuli. Najprije se provjerava mehaničko stanje motora ( faza, razvodni mehanizam, kompresija ) , nakon toga sustav ubrizgavanja ( tlak goriva, injektori, svi senzori motora, davači , aktuatori ) , na kraju sustav paljenja ( iskra na svjećicama, elektronika paljenja ) .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 1,9 D - VENTILI ?

Datum objave: 18.12.2011 12:31:14
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine,da vas pohvaljujem nema potrebe sve se vidi iz prilozenog,imam pezo 405 1,9 d,problem je potrosnja oko 9,5 l na 100 km,bio je pukao zupsasti pa je zamjenjena bregasta i 3 ventila,on pali perfektno i vuce dobro,cuje se neki zvuk u motoru,da li ventili imaju veze sa potrosnjom il je nesto drugo,hvala vam unaprijed

ODGOVOR:

Na potrošnju goriva utjeću brojni faktori pa i ventili . Ventili moraju biti podešeni prema tvorničkim uputama, usisni 0,20 mm a ispušni 0,30 mm . Uz to mora biti dobra kompresija, dize, visokotlačna pumpa , termostat, filteri.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - ULJE U ANTIFRIZU

Datum objave: 18.12.2011 12:17:18
Slika
PITANJE:

Pozdrav ! moja Astra 1.7dti /2001 ima antifriz koji se zaulji jako i pored periodicnog ciscenja posude i rashladnog sistema.Motor ne trosi ulje ,radi normalno i potrosnja je normalna.Molim za Vasemisljenje! Vladimir

ODGOVOR:

Najčešći uzroci radi kojih motorno ulje dolazi u ekspanzionu posudu su : neispravna brtva glave motora, neispravna glava motora , hladnjak ulja ( neki motori ga nemaju ) . Navedena pojava se neće smanjiti i zato razmišljajte o demontaži glave motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT GRAND SCENIC 1,9 DCI - ČUJEM LUPANJE U MOTORU

Datum objave: 18.12.2011 12:11:21
Slika
PITANJE:

Postovani! Imam Renault Grand Scenic 2004 1.9 dci i imam problem priolikom malog servisa.Promenjeno je ulje majstor je sipao neko ulje za Ford-a 530 sinteticko i nakon par predjenih kilometara automobil je poceo da lupa u gornjem delu motora na sta sam ja odmah odreagovao i vratio se ponovo kod majstora,gde je on na moje insistiranje promenio ulje i sipao elfovo ulje 5w40,na sta se lupanje malo smirilo,medjutim,i dalje se cuje i kada je hladan mnogo vise nego kada je ugrejan,pa vas molim ako mozete da mi kazete o cemu se radi. Unapred zahvaljujem.

ODGOVOR:

Ako lupanje čuje te iz gornjeg dijela motora ( glava motora ) mogući uzroci su : hidropodizač/hidropodizači, bregasta osovina . Treba dobro utvrditi da li zvuk stvarno dolazi iz glave motora ili iz bloka motora . Zatražite da Vaše vozilo pregleda najbolji stručnjak jer kriva dijagnoza može izazvati skupi kvar u motoru .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 i. - ŽUTA LAMPICA

Datum objave: 18.12.2011 12:06:15
Slika
PITANJE:

imam vectru 92. benzinac. pali mi se zuta lampica na kontrolnoj tabli. motor na leru odlicno radi, ne trokira i ne trese,i prima gas ali kad pustam kvacilo i treba da krene ona se samo ugasi kao da ne prima gas, ponekad se osjeti kao da je zagusena. dok radi na leru. promjenute su anspric dizne a ali ona se i dalje isto ponasa, sta bi mogao biti kvar ??

ODGOVOR:

Pojedine dijelove ne mijenjajte na pamet , najprije napravite kompletan test i ispitivanje . Moguće neispravnosti su : niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, količina goriva na pojedinim injektorima, loše mehaničko stanje motora, probijanje visokog napona , loša iskra na svjećicama, senzor temperature motora, senzor položaja zakolopke TPS, MAP senzor, IAT senzor, MAF senzor, lambda sonda, senzor radilice, bobina, električna instalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,8 GTI - DETONACIJE U USISNOJ GRANI I AUSPUHU

Datum objave: 18.12.2011 11:56:11
Slika
PITANJE:

Imam problem sa golfom 2GTI 1.8 16V...radi normalno i samo odjednom se ugasi ili stvori detonaciju i spadne crevo od usisa vazduha,eksplodira na auspuh auto se vozi na benzin. i greje mu se izduvna grana do usijanja,auto nema katalizator. dobro je uzubljen,menjao sam razvodnik paljenja ali nije do njega. ne znam st da radim svaka vasa pomoc bi mi dobro dosla... Hvala

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu se može zakljućiti da dolazi do detonacija u usisnoj grani i ispušnom sustavu . Radi toga bi trebalo svakako provjeriti ispravnost mehaničkog sustava motora . Tu prije svaga mislim na propuštanje kroz usisne i ispušne ventile i na tlakove kompresije . Pretpostavljam da je faza motora potpuno točna kao što ste i Vi to naveli . Uz to mora biti potpuno ispravan razvodnik paljenja a iskra na svjećicama mora biti jaka i pravovremena . Kut statičkog predpaljenja mora biti točno elektronski podešen . Ispušna grana se može jako grijati radi siromašne smjese ( kratko vrijeme ubrizgavanja ) i radi kasnog predpaljenja .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,0 i. - NESTAJE RASHLADNA TEKUĆINA ?

Datum objave: 18.12.2011 11:25:38
Slika
PITANJE:

audi A4 2.0 benzin 96kW ALT motor gosp.meicu zahvaljujem na odgovoru.stanje je sljedece: kupio novi cep i od tada jos vise gubi vodu.vec sam vam pisao da sam promijenio vodenu pumpu,termostat(zupcasti,spanere...)eto sad i novi cep bio sam do jednog servisa koji radi samo klime i oni su skinuli crijevo koje ide na mali radijator i malo ga prpuhali zrakom.grijanje sada bolje radi ali je problem sto jos uvijek gubi vodu.predlozili su mi da zamijenim taj mali radijator ali me zbunjuje to sto mi kazu da tu ima posla za cijeli dan.bojim se da opet ne pogrijesim jer sam dosad sve ovo izmijenio a mozda i nisam morao.postoji li neki nacin da se ispita gdje je doslo do zacepljenja prije nego sto zamijenim i taj mali radijator?da li se to sve moze kod vas odradit zato sto ovdje majstori cak idu dotle pa kazu da je kriva glava,dihtung glave i td.u sto sumnjam jer je temparatura 90 stepeni i ne prelazi cak i kad fali malo vode.unaprijed zahvalan

ODGOVOR:

Zamijena radijatora grijača traje i više od jednog dana jer se mora demontirati komletna konzola , instrument ploča, volan . Dobro bi bilo da se još jednom ispita da li postoji začepljenje na radijatoru grijača i da li radijator grijača propušta ( curenje ) . Ako se utvrdi da postoji začepljenje ili propuštanje na radijatoru grijača , tada treba obaviti zamjenu istoga. Ako je uzrok brtvilo glave motora to se može ispitati na drugi način a radijator grijača s time nije povezan . Možemo na Vašem vozilu sve napraviti samo ne znam koliko Vam se to isplati obzirom na udaljenost i trajanje popravka.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,6 i. 16V - TREBA LI GENERALKA ?

Datum objave: 17.12.2011 14:54:45
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić, Imam Hyundai Accent 1.6, svibanj 2008. u koji sam odmah ugradio plin (Tomassetti) u servisu Hyundai Birt, Dugo Selo, gdje sam i servisirao auto. Ove godine sam primijetio da mi auto troši plin, po mom mišljenju dosta, a po mišljenju servisera u Birtu to je normalno. Potrošnja ulja u motoru je slijedeća (auto sada ima 80.650 prijeđenih kilometara): Hyundai Birt 09. 03. 2011. 60.256 km 3,5 litara SHELL ULTRA 5 W 40 Hyundai Birt -redovni servis 02. 06. 2011. 65.146 km 1,0 litara SHELL ULTRA 10 W 40 nadolio – prijeđeno 4.837 km 31. 07. 2011. 69.983 km 0,4 litara SHELL ULTRA 5 W 40 ulje u motoru na max. nadolio – prijeđeno 4.567 km 12. 09. 2011. 74.550 km 0,3 litara SHELL ULTRA 5 W 40 ulje u motoru 4-5 mm iznad max. Hyundai Birt - servis na 75.000 km 26. 09. 2011. 75.168 km 3,5 litara SHELL HELIX PLUS 5 W 40 ulje u motoru na max. nadolio – prijeđeno 2.226 km 09. 10. 2011. 77.394 km 0,3 litara SHELL ULTRA 5 W 40 ulje u motoru 3- 4 mm iznad polovice razine prijeđeno 1.621 km 02. 11. 2011. 79.015 km 0,0 litara ulje u motoru točno na polovici razine između min. i max prijeđeno 585 km – ulje u motoru 2-3 mm iznad min. 13. 11. 2011. 79.600 km 0,5 litara SHELL ULTRA 5 W 40 ulje u motoru 4-5- mm iznad polovice razine ulja Molim vas vaše mišljenje je li to normalno i je li relativno novi auto iz 2008. mora toliko trošiti ulja. U Hyundai servisu su mi rekli da vozim 1.500 – 2.000 km auto na benzin i da onda pogledam potrošnju ulaj u mototru, jer potrošnja može biti i uslijed plina. U Hyundai Žitvaju su mi kazali da se to moralo regulirati u jamstvenom roku, koji je u međuvremnu istekao (3 godine ili 100.000 km). Oni tvrde da treba zamijeniti prsten, komplet brtvi, treba ići na brušenje – vanjska usluga, a kada se već to radi bilo bi poželjno zamijeniti zupčasti remen, remenicu i zatezač zupčastog remena. Prema tome, to je praktički generalka motora. Molim vas je li to nužno napraviti sada ili je možda poželjnije to sve, ako treba, izvršiti na idućem servisu. Uvjeren sam da mogu to obaviti i kod vas, pa me interesira koliko je vaša usluga i je li moraju biti sve originalni dijelovi ili ima i boljih rješenja. Unaprijed zahvaljujem na vašem cijenjenom odgovoru. S poštovanjem, Joško Lisičar

ODGOVOR:

Svaki motor troši ulje bez razlike da li je potpuno novi ili nije . Za motor Vašega vozila je dozvoljena potrošnja ulja 0,2 litre na 1.000 km . Odgovarajuće ulje za Vaš motor je sintetičko 5W30 . Interval izmjene ulja je svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje. Ako je potrošnja ulja veća od navedene , najčešći uzroci su : loša kvaliteta ulja , vodilice ventila, brtve na vodilicama ventila. Vaše vozilo bih najprije pregledao i tada predložio rješenje . Ne bih unaprijed davao mišljenje da je potrebno raditi obradu  bloka motora i raditi generalni popravak . Za dogovor oko pregleda vozila možete se javiti i telefonom .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - ŠTO JE NEISPRAVNO ?

Datum objave: 15.12.2011 23:26:54
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Citroen Xsaru 1,4i 1998.g. prije mjesec dana poceli su problemi prilikom paljenja motora. Kada sam upalio motor okretaji su porasli na cca. 3000okr/min i tako je motor radio par minuta i nakon toga je bilo ok. Nakon desetak dana to se smirilo i vise se nije palio čok. Auto sam jedino mogao upaliti u dodavanje gasa a cim bi ga pustio motor bi se ugasio. Kada je motor zagrijan problema nema. Bio sam na dijagnostici u Citroenu u Tratinskoj i oni su mi rekli da je otisao motorić ler gasa i da bi trebao promijeniti svjecice. Svjecice sam mijenjao u 6mj. ove godine tako da misim da ne bi trebale biti uzrok tome. Sada sam promijenio motoric ler gasa i auto se vise ne gasi prilikom paljenja ali okretaji ponovo porastu na 3000okr/min.i to bio hladan ili topli motor. U voznji se ponasa kao da imam tempomat. Naime kada se vozim npr. u trecoj 40km/h i pustim gas auto uopce ne usporava nego odrzava tu brzinu i to na duze vrijeme a kada "on" shvati da bi trebao opustiti gas onda zacuka. Vise ne znam sto bi trebao promijeniti da se rijesi taj problem pa ako imate kakav savijet puno bi mi pomogao. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Mogu Vam nabrojiti moguće uzroke ali to ne znači da ćete na osnovu toga moći otkriti pravi uzrok i otkloniti kvar/kvarove. Moguće je da ćete nepotrebno zamijeniti ispravan dio . Pravi način otkrivanja kvara je neposredni uvid na vozilu i pojedinačno ispitivanje svih komponenata. Evo mogućih neispravnosti : mehaničko stanje motora, EVAP ventil rezervoara, propuštanje na usisnom kolektoru, ECT senzor temperature, MAP senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage, električna instalacija od motora do ECU centrale, zaklopka snage, regulator tlaka goriva, injektori, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

FIAT MAREA 1,9 JTD - PUNO TROŠI I NEMA SNAGE ?

Datum objave: 15.12.2011 22:46:56
Slika
PITANJE:

Postovanje! Zelim da vas pitam gospodine Meicu,posjedujem Fiat Mareu 1.9JTD 81kw,imam problem sa potrosnjom,puno mi trosi a skroz slabo vuce u odnosu na prije.Da li moze biti problem sa Maf-senzorom posto mi mnogi govore da je to problem!Hvala unapred.Pozdrav

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, začepljenje usisnih kanala, začepljenje auspuha, ostala istrošenja u motoru ) , curenje goriva, filter zraka, senzor tlaka goriva, tlak goriva u Rail-u, dize, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, turbina, MAP senzor, upravljačko računalo motora.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI TUCSON 2,0 i. - SPOJKA

Datum objave: 15.12.2011 22:40:10
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine Meić.zahvaljujem vam na brzom odgovoru.kako vam nisam naveo podatke za konkretniji odgovor iskoristio bih ovu priliku za još jedan odgovor.vozilo je hyundai tucson 2008g. 2000kubika, 20.000km,benzinac.što se tiće zvuka proklizavanja nisam naveo da nikad neznam na kojoj visini mi spojka hvata.uglavno pedalu spojke pritisnem više nego što je potrebno kako nebi došlo do krćenja.postoji možda mogučnost nekakvog podešavanja kako bi se ujednaćio rad spjke ili je jedino moguće rješenje skidanje mjenjaća sa promjenom određenih djelova ? unapred hvala

ODGOVOR:

Kod svih vozila bez obzira na marku , pedala spojke se uvijek MORA stisnuti do poda . Nakon otpuštanja pedale spojke , ista treba hvatati ( prihvačati ) na prvoj trećini ukupnog hoda pedale spojke. Na taj način se može točno znati gdje spojka prihvača . Ako to nije tako , najčešća neispravnost je komanda spojke ili sama spojka. N aVašem vozilu komanda spojke je hidraulična i ista se ne može podešavati .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 2,0 HDI - MOGUĆA VELIKA OPASNOST ZA MOTOR ?!

Datum objave: 15.12.2011 22:23:57
Slika
PITANJE:

na p 407 2,0 hdi u vožnji mi se upali prekriženi esp sa zvučnim tonom, nakon toga se pojavi kantica sa uljem, a motor radi ali nema snage. Kada ga ugasim i ponovno upalim radi normalno.

ODGOVOR:

Provjerite nivo ulja u motoru . Ako je nivo ulja dobar a lampica za ulje se još uvijek pali , što prije izmjerite tlak ulja u motoru . Ako motor nema snage i ako je promijenio zvuk , nemojte više voziti dok ne izmjerite tlak ulja . Ako je tlak ulja nizak ili ako ga nema , u vrlo kratkom vremenu ( 15 min ) možete potpuno uništiti motor .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 414 1,4 i. 16V - NE MOŽE UPALITI, NAKON NESTANKA GORIVA

Datum objave: 15.12.2011 17:08:44
Slika
PITANJE:

dobar dan postovani gospodine,ima pitanje za rover 414i 16v 76kw iz 97god.ostao sam bez goriva i ponovno natocio ali vise nece da pali,pa me zanima moguca greska.hvala

ODGOVOR:

Moguće greške : niski tlak goriva, blokada pumpe za gorivo radi eventualnih nečistoća u rezervoaru , relej pumpe za gorivo, filter goriva, cijevi dovoda goriva, regulator tlaka goriva.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,5 TDI - SLABO KOČI ?

Datum objave: 15.12.2011 08:07:17
Slika
PITANJE:

Poštovana gospodo, na Audiu A 6, 2,5 tdi, 140 ks, god. 1996., oko 600.000 km malo duže koči i treba baš muški stisnuti da stane i pri malim i većim brzinama isto, od kada je kupljen kao novi tako radi. Držao sam da je to normalno dok nisam vidio da na pr. A3, 1,9 tdi zakoči i kad mu "pogledaš" tj. lagano dodirneš kočnicu, ukopa se pri malo jačem dodiru. Nisam do sada na A6 servisirao ABS, ne znam ni gdje se nalaze napr. senzori vrtnje kotača, možda su i oštećeni, ili je nešto drugo. Evo, molim vaše mišljenje, zahvaljujem i srdačni pozdrav. Ivan Stojić

ODGOVOR:

ABS nema utjecaja na loše kočenje na Vašem vozilu jer je to jedan drugi sustav koji ima zadatak da ne dođe do blokiranja pojedinih kotača prilikom kočenja . Moguće neispravnosti na kočnom sustavu su : vakum pumpa servo kočnice, servo uređaj kočnice, dotrajale disk pločice, diskovi, kočna kliješta, hidraulički sustav kočnice. Pregledom Vašega vozla vrlo brzo bih mogao navesti sve nedostatke kočnog sustava .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,6 i. - PUNO TROŠI ?

Datum objave: 14.12.2011 15:34:13
Slika
PITANJE:

POŠTOVANJE! IMAM GOLFA 3 1,6 BENZINAC 93 GOD ALI SU U NJEGA STAVILI MOTOR OD 1,4. BAREM SU TAKO REKLI. NEZNAM KAKO DA SAZNAM KOJI JE MOTOR ALI OVAJ TROŠI OKO 10 LIT/100 KM. AUTO RADI DOBRO, VUČE BESPRIJEKORNO SAMO TA POTROŠNJA... MENI SE ČINI DA DOBIVA PREVIŠE GORIVA JER KAD RADI OSJETI SE JAKO NA AUSPUH BENZIN. POMOZITE MI SA VAŠIM SAVJETOM ŠTO DA NAPRAVIM JER NE BI BAŠ IŠAO SVAKOME MAJSTORU. DANAS SU SVI "MAJSTORI". HVALA UNAPRIJED. DAVOR

ODGOVOR:

Navesti ću sve uzroke radi kojih motor može imati povećanu potrošnju goriva a to su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, stanje ventila , zabrtvljenost usisnog kolektora ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( probijanje visokog napona , loša iskra na svjećicama ) , sustav ubrizgavanja goriva ( tlak goriva, injektori, lambda sonda, MAP senzor ; ECT senzor, IAT senzor , TPS senzor zaklopke, VAF senzor, senzor položaja bregaste osovine, ECU centrala. Naravno da pojedine dijelove nećete mijenjati na pamet nego ćete najprije sve to ispitati i utvrditi što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh