Danas je: 02.09.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT CLIO 1,9 D - TLAK ULJA

Datum objave: 11.12.2011 16:31:10
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav iz Zenice imam jedan problem sa reno clio 19 dizel 95 god.Tek sam ga kupio s greskom diktung glave otisao i sve sam uradio provjerio glavu poravnao i sve sto treba jer radim taj posao i kad sam sve spakovao sve ok ali uljna pumpa ne radi slabo baca ulje jer sam i to provjerio pa neznam sta moze biti a sve je bilo ok s pumpom kad sam ga kupio jer je bio u voznom stanju i ja sam ga vozio pa ako znate nesto u vezi toga bio bih vam zahvalan na savjetu sta da radim .Veliki pozdrav za vas

ODGOVOR:

Tlak ulja u motoru treba izmjeriti manometrom (  a ne gledati kako pumpa za ulje baca ulje. ). Kada motor radi na leru  ( motor potpuno zagrijan ) , tlak ulja treba biti veći od 0,9 bara a kod povećanog broja okretaja tlak ulja treba biti veći od 3 bara. Ako to nije tako potrebno je pregledati : filter ulja, usisnu cijev uljne pumpe, uljnu pumpu, ležajeve radilice, ostala istrošenja u motoru .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,3 MPI - PRESKOČIO LANAC

Datum objave: 11.12.2011 16:10:45
Slika
PITANJE:

poštovani. imama skodu feliciju 1.3 mpi 97 godina.culo se jako lupanje u motoru pa sam pomislio da se čuje lanac motora ali kod rastavljanja vidjeli smo da je lanac nov.ustanovilo se da jepukla kalja na velikom zupčaniku te oštetila bregasto vratilo.mene zanima kako naći ponovno fazu motora pošto ona nema tvorničkih oznaka. Hvala; mario

ODGOVOR:

Prvi i četvrti klip trebaju biti u GMT , ventili prvog cilindra trebaju biti zatvoreni, rotor razvodnika treba biti nasuprot visokonaponskog kabela prvog cilindra, oznaka na lančaniku radilice je točno pod kutem od 315° a oznaka na lančaniku bregaste osovine je također pod kutem od 315° . Kada otvorite razvodni mehanizam i skinete poklopac ventila vidjeti ćete sve što Vam treba za staviti motor u fazu .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - UGASIO SE U VOŽNJI ?

Datum objave: 10.12.2011 14:20:42
Slika
PITANJE:

Poštovani gos. Meić, imam Renault clio 1.5 dci, godina 2003, prešao 120 000 ima dva dana da sam ga vozio sasvim normalno i uredu, te u vožnji mi se ugasio i nikako više da upali. Normalno i živo vergla ali nikako da upali a niti daje znakove da će upaliti. prije nego mi se ugasio osjetio sam nekakav blagi zvuk negdje po sredini auta u smjeru motora i to negdje na 1800 do 2000 okretaja a preko togataj nekakav zvuk nije se osjetio. Da napomenem kad mi se ugasio i neposredno prije u vožnji te prilikom verglanja lampice upozorenja na servis ili stop normalno su se ponašale dakle nisu davale nikakvo upozorenje na kvar. Skinuo sam dovodnocrijevo za gorivo na filter i normalno baca gorivo pri verglanju, dalje provjerio sam sve osigurače kod motora i u unutrašnjosti auta kao i releje kod motora sve ispravno. Stoga vas molim za pomoć ako možete zaključiti iz ovog mog opisa. Zahvaljujem vam unaprijed !

ODGOVOR:

Postoje tri osnovne neispravnosti koje mogu biti u Vašem slučaju a to su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, blokada u motoru ) , sustav dobave goriva ( dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, filteri, visokotlačna pumpa ) , sustav za upravljanje motorom ( pojedini senzori motora, mjerači, davači impulsa, električna instalacija, upravljačko računalo ) . Provjerite najprije mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,4 16V - ZAŠTO LAMBDA SONDA RADI PA OPET NE RADI ???

Datum objave: 10.12.2011 10:46:44
Slika
PITANJE:

Poštovanje, automobil Octavia, motor 1.4 16v 55 kw, BCA Molim Vasu pomoc... Sada kako je hladije vrijeme, pojavio se problem sa autom. Ujutro pri niskoj temp. startujem auto i ostala je svijetliti zuta lampica u obliku motora, motor je normalno radio, u voznji do posla nisam primjetio nikakve probleme. Tako je svijetlila dva dana. Treci dan, kada sam krenuo kuci sa posla, kada sam upali auto, ta zuta lampica se ugasila sama od sebe!! Nije se palila dva dana, i onda opet ujutro, hladnije jutro, ona je tu! Otisao sam kod lokalnog majstora na dijagnostiku, pokaze 7 gresaka (sonda 1, sonda 2, iskra na 1, 2, 3 i 4 cilindru, nesto oko goriva...po sjecanju pisem greske, kako sam na brzinu vidio). Uglavno kaze on da je neispravna lambda sonda, prva ILI druga!?? E sad, nakon duzeg uvoda ocekujem Vase misljenje na moja pitanja... 1.Kako moze sonda da bude malo ispravna, malo ne? 2.Postoji li veza izmedju loseg goriva i nastale greske? 3.Zasto se ne primjeti razlika u radu motora (hladnog ili toplog) ako je neispravan tako bitan dio? 4.Zasto se pali zuta lampica samo kada je vani - (minus) temp. 5.Sta sada raditi......... Znam da Vas opterecuju svaki dan sa svakavim pitanjima, ali morate znati da to nije bez razloga. Cijenjen ste majstor na daleko! Molim vas da me uputite ka rijesavanju problema, jer mjenjanje dijelova bez razloga nije jeftino!!! Pozdrav i Hvala

ODGOVOR:

Za odgovoriti na sva postavljena pitanja na detaljan način ( zašto se lampica nekada upali a nekada ne upali ) , najbolje bi bilo da za Vas organiziram jedan vikend stručni seminar s temom elektronski sustavi ubrizgavanja . Na taj način bih mogao detaljno opisati svaku komponentu i svaki dio navedenog sustava. Ovom prilikom mogu odgovoriti u znatno kračoj formi .  Kontrolna lampica motora se može paliti radi brojnih razloga a to mogu biti i razlozi i koje ste Vi spomenuli . Mada mogu postojati i drugi razlozi . Ukoliko sumnjate u stručnost osobe od koje ste dobili informaciju o neispravnostima , dobro bi bilo da zatražite još jedno stručno mišljenje od drugog nezavisnog servisa. Na rad lambda sonde utjeću ; velika količina goriva, nečisti injektori, svjećice, bobine, kablovi, izostanak iskre na svjećicama, tlak goriva, propuštanje na usisnom kolektoru, loša kompresija na jednom ili više cilindara, ispravnost pojedinih senzora motora, mjerač mase zraka, pojedina mehanička istrošenja u motoru, stanje katalizatora , električna instalacija motora, ECU centrala. Nadam se da ćete barem malo razumijeti što sam Vam želio reći .  Ovaj problem koji ste spomenuli najbolje je riješiti na slijedeći način . Zatražiti da Vam dijagnostiku napravi servis od povjerenja . Nakon toga servis treba točno reći što je neispravno , predložiti rješenje, navesti cijenu popravka i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar . Nakon toga servis moralno i materijalno odgovara za kvalitetu popravka a na Vašem vozilu .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO MATIZ - SLABO GRIJANJE

Datum objave: 09.12.2011 06:57:43
Slika
PITANJE:

Poštovani,posjeujem Daewoo Matiz iz 1999 g. imam problem s grijanjem,stakla mi se jako magle iznutra,a na otvore za ventilaciju puše hladan ili jako slabo zagrijan zrak čak i kad je motor zagrijan na normalnu radnu temperaturu.Rashladne tekućine ima dovoljno,motor se ne pregrijava,klima radi normalno tj. hladi.Molim Vas odgovor,hvala.

ODGOVOR:

Postoje dva osnovna uvjeta koja moraju biti ispunjena da bi na Vašem vozilu grijanje dobro radilo a to su temperatura rashladne tekućine u radijatoru grijača i količina vanjskog zraka koja mora dolaziti na grijač . Moguće neispravnosti su : termostat, radijator grijača ( začepljenje ), ventil grijača , pumpa za vodu, zrak u sustavu, blokada ulaznih kanala za zrak, zaklopke grijača za usmjeravanje zraka, komande grijača. Sustav grijanja treba kompletno pregledati kao što sam i napisao i nakon toga se može predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - VIBRACIJE ZADNJEG DIJELA VOZILA

Datum objave: 08.12.2011 19:20:04
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic,nedavno sam kupio BMW 320d 2002 godiste.Javljaju mi se vibracije u zadnjem dijelu.Pregledao sam kardan hard gumu nosace i sve sto bi moglo izazvati vibracije medjutim u ovlastenom servisu Tomic nakon detaljnog pregleda nisu pronasli nista.Auto i dalje vibrira u zadnjem dijelu na vecoj brzini a narocito dok nije ugrijan dakle kad je hladno,trajanje vibracije je oko 2 sekunde a poton prestane,molim vas za savjet

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : debalans kardanskih vratila, zglobovi kardana, srednji ležaj kardana, utjecaj poluosovina i homokinetičkih zglobova, gume , felge. Vaše vozilo treba detaljnije pregledati i obratiti pažnju na svaki pa i najmanji detalj ili nepravilnost .

na vrh Povratak na vrh

BMW 520 i. E60 2003. - SVE SAM POKUŠAO ALI BEZ REZULTATA ??? POMOĆ !!!

Datum objave: 08.12.2011 19:13:22
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam bmw 520i E 60 2003 god nova linija.Prije tri mjeseca upalila se kontrolna žaruljica za pritisak ulja u motoru.(low oil pressure do not drive posible engane damage)Tako je bila poruka na displeyu tj ekranu a crvena žaruljica na satu sa slikom uljne kantice je bila upaljena ali samo na ler gasu.Kada se doda gas žaruljica bi se ugasila kao i poruka na displayu.Promjenili smo novi sensor tj davač pritiska ulja novi originalni bmw i izmjerili pritisak ulja sa manometrom i imao je 0,48 bara na leru kada je motor bio dobro zagrijan a na 3000 obrtaja 4 bara .Promjenjena je nova uljna pumpa i problem je opet ostao isti.Zamjenili smo nove leteće ležajeve na radilici i problem je opet isti.Zamjenjeno je novo kućište uljnog filtera sa novim gušćim uljem 10W/60 i filterom sa novom kapom uljnog filtera problem opet isti.Zamjenjen novi originalan sensor za razinu ulja opet isto.Povećali smo broj okretaja na leru na 780 obrtaja u min što je djelimično pomoglo da na leru ugasi žaruljicu pritiska ulja ali pri malom opterećenju opet se palila žaruljica za pritisak ulja.Pri hladnom motoru pritisak ulja je bio na leru 1 bar ali uz vožnju od desetak minuta žaruljica se opet pali na leru za pritisak ulja da je pritisak ulja mali.Na skeniranju sistema na kompjuteru jedina pogreška je bila u svim ovim pokušajima da sensor protoka zraka nije ispravan i da ne funkcionira. Sensor smo skinuli i dobro ga oprali sa kontakt spreyom i za čudo žaruljica za pritisak ulja se nije palila za nekih tri dana i onda bummm! opet isto.Jedna stvar je čudna iako sensor protoka zraka nije ispravan nikada se nije gasio ili nepravilno radio motor.Potrošnja goriva se znatno povećala odkako se ovaj problem sa pritiskom ulja pojavio na kompjuteru se očitavala prosječna potrošnja između 18 do 22 L/100 km .Kada smo očistili sensor protoka zraka potrošnja se u periodu od tri dana vožnje smanjila na 11,5 L/100 km.Motor radi prekrasno bez ikakvih dodatnih lupanja ili šumova ,također auto se vozi jako dobro bez gubitka snage ili bilo kakvih drugih znakova lošeg motora.Ne troši ulje niti dimi.Jedino što sam primjetio da je za desetak minuta vožnje motor dosta vruć iako nikakvih znakova pregrejavanja nema niti znakova da je temperatura povišena.Rashladnu tekućinu ne gubi niti podiže razinu ulja u motoru.Inače auto trenutačno ima 205000km i redovito je servisiran.Potrošio sam oko 1800 eura da se problem riješi i evo još uvijek ne znam što mu je pa vas molim za pomoć.

ODGOVOR:

Pažljivo sam pročitao sve što ste napisali i opisali . Uzeo sam u obzir i činjenice da ste zamijenili pumpu za ulje, filter za ulje, provjerili ležajeve radilice, stavili novo ulje i sve ostalo . Navedeni tlak je nizak i radi toga se pali kontrolna lampica za tlak ulja . Minimalni tlak ulja na leru kod 750 o/min bi trebao biti veći od 0,5 bara kod zagrijanog motora . Uz već Vama dobro poznate uzroke radi kojih može tlak ulja biti nizak ( filter ulja, pumpa za ulje, ležajevi radilice ) to mogu biti i istrošenja ili oštećenja na ostalim dijelovima motora koji su pod djelovanjem uljnog tlaka kojega stvara pumpa. To mogu biti i ležajevi bregastih osovina, hidropodizači, istrošenja na glavi motora, mlaznice za hlađenje klipova, i ostali ležajevi ili rukavci koji su pod djelovanjem tlaka ulja . U ovom slučaju bih krenuo od glave motora i detaljnim ispitivanjem pojedinih komponenata na glavi motora . Razlog i uzrok sigurno postoje samo ih treba otkriti a nakon toga otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,9 TDI - PROBLEMI S MJENJAČEM

Datum objave: 08.12.2011 18:48:00
Slika
PITANJE:

vozim audija A3 2000god,110ks,1.9tdi,imam problem promjenio sam 3 seta kvacila u ovih 5 dana i koji god da stavim kada radi u leru cuje se konstantno lupanje u mjenjacu,vibrira pedela,auto radi normalno ne gubi snagu,mjenja brzine super,ali kako ubrzavam i kada saltam brzine cuje se trrrrrrrrr zvuk,jedni mi kazu zamajac,jedni radilica,jedni nosaci motora,please da mi pomognete u mom problemu,unaprijed zahvalan

ODGOVOR:

Vrlo rado bih nakon pregleda Vašega vozila rekao što je neisparvano i predložio rješenje . Sada mogu samo na osnovu Vašeg opisa navesti moguće neispravnosti : ako vibrira pedala spojke uzrok je tanjurasta opruga potisne ploče, potisni ležaj , pojedini ležajevi mjenjača, spojnička osovina, mjenjač unutrašnje istrošenje .  Defektažu i točan uzrok može napraviti svaki bolji automehaničar ( ali ne priučeni niti amater ) .

na vrh Povratak na vrh

SEAT LEON 2,0 TDI PD - OŠTEĆENJA MJENJAČA

Datum objave: 08.12.2011 13:34:01
Slika
PITANJE:

Pozdrav.Vozim seat leon 2.0 tdi 140 ks 2006 godina i iz mjenjaca mi se cuje zvuk kao da drobi nekakav lezaj.Da samo naponem da se taj zvuk cuje dok ubrzavam tj. dok dajem gasa u svakoj brzini,a kad pustim gas odnosno kad kocim sa motorom,znaci kad je kontra opterecenje na mjenjac,onda nema tog zvuka. Hvala i pozdrav iz Kostrene.

ODGOVOR:

Opisani zvuk može dolaziti iz mjenjača ili iz diferencijala . Uzrok je oštećenje na zupčanicima piramide, zupčanicima glavnog snopa, zupčanicima diferencijala. Najčešći uzroci su : neredovite izmjena ulja, neodgovarajuće ulje . Mjenjač treba što prije demontirati i urediti jer u protivnom mogu nastati još skuplja oštećenja .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 2.0 DTI 16V - NE MOŽE UPALITI

Datum objave: 07.12.2011 17:05:55
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu. Obracam se Vama kao uspjesnom covjeku i priznatom majstoru.Pisem Vam iz Sarajeva u vezi mog problema. Posjedujem ASTRU G 2.0 DI 16 v godiste 1998 sa predjenih 215000 km .U mome je vlasnistu sa predjenih 93000 km. U tom vremenu nije bilo nekih vecih problema, sem sto je zamijenjen: maf senzor , senzor radilice ,AGR ventil - senzor , sva cetri grijaca kao i akumulatur koji je ugradjen prosle godine. Prije par dana mi se desio kvar na motoru. Tokom voznje auto mi se ugasilo i na kontrolnoj tabli mi se upalila lampica koja oznacava ELEKTRONSKO KONTROLISANJE HLAĐENJA MOTORA. Zamjenjen je senzor temperature motora.Par dana je sve bilo OK, dok mi se jucer desilo to da nisam nikako mogao upaliti automobil, a ista lampica mi je konstanto gorila. Isao sam kod elektricara i on nije nikako mogao da udje u kompjuter automobila da ocita gresku. Te vas molim ako ste u mogucnosti da nam pomognete i odgovorite na ovaj problem koji nas zabrinjava. Unaprijed Vam se zahvaljujem .

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih motor ne može upaliti . Navesti ću što sve može biti uzrok : niski napon akumulatora, elektropokretač, sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer, transponder u ključu, elektromagnetska antena oko kontakt brave, prijemnik signala na instrument ploči ) , mehaničko stanje motora ( faza, kompresija ) , zrak u gorivu, filteri, solenoidni ventil za zatvaranje goiriva, regulator količine goriva, dobavna pumpa, senzor radilice, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, relej upravljačkog kompjutora motora, ECU upravljački kompjutor .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - NEMA SNAGE

Datum objave: 07.12.2011 14:17:32
Slika
PITANJE:

pozdrav...imam sljedece pitanje...naime nedavno sam uzeo polovni auto...i imam jedan problem koji mi se javlja a to je pali mi se check engine lampica,ali ne konstantno nego na brzini od 130-140kmh (kada vozim ispod ove brzine nista)kada ugasim auto i ponovo ga upalim sve je u redu dok ne dodjem do ove brzine.zanima me sljedece sta bi mogo biti kvar tj odkud krenut...auto je bio nedavno na malom servisu i na dijagnostici nije zabiljezen kvar (nije opelov servis pa mozda zato)auto se jedanko ponasa u voznji dok je upaljena lampica i bez nje,iamm osjecaj da tromo vuce tj odaziva se na gas,turbina se pali i cuje se kako radi...radi se opel astri g 2004god. 1.7 dti..hvala

ODGOVOR:

Niste napravili kompletnu dijagnostiku motora ( mehanički sustav, sustav dobave goriva, sustav dobave zraka, upravljački sustav motora ) . Moguće neispravnosti su : filteri, EGR ventil , pojedini senzori motora, regulator količine goriva, dize, mehaničko stanje motora, tlak turbine , sustav za regulaciju talaka turbine, djelomično začepljenje ispušnog sustava, električna instalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 155 1,8 T.S. - MOTOR LOŠE RADI

Datum objave: 07.12.2011 13:58:05
Slika
PITANJE:

Postovanje.Imam ALFU 155 1.8 TS 1994.god,Imao sam problem sa potrosnjom vozila,i odvukao majstoru koji je zamijenio kablove i neku elektroniku bombine,nakon toga auto mi se preporodio radio mirno na leru na 850 obrtaja,jace vukao,no medjutim,crko mi je cilindar kvacila i poslije zamjene istog,auto mi je pocelo budalesati ne odmah neko dva dana poslije i to kad kod dam gas i pustim drugacije radi na leru nekad na 700-800 obrtaja nekad,nekad na 800 obrtaja,nekad izmedju 800-900 obrtaja,takodje sam primjetio da mi nekad nece da primi gas kao da pritiscem uprazno pa proguli,i nakod toga mirno radi na 850 obrtaja.Isao sam ponovo kod majstora zamjenio je motoric ler gasa,ecu centralu,ocistio sve kontakte na autu,i isprobao auto(ispritisko ga) sve ok nastimo rad tacno na 900 obrtaja i radio ko sat,sutra ista stvar se dogadja,ato vuce i nekad stuca ali kad god pustim gas radi na drugim obrtajima,MOLIM VAS DA MI POMOGNETE STA BI MOGLO DA BUDE;jer nagadjanja me dovedose u veliki trosak,a sad po njihovom moram mijenjati filter goriva i ocistiti pumpu i rezervar kao da je do toga.ali mislim da me samo uzimaju po djepu,UNAPRIJED HVALA

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, aktuator minimuma, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, električna instalacija motora, propuštanje na usisnom kolektoru, probijanje visokog napona, mehaničko stanje motora, injektori, tlak goriva, filteri, nečisto gorivo.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - PREBUČAN MOTOR

Datum objave: 07.12.2011 13:50:31
Slika
PITANJE:

postovanje gos.meicu..posjedujem passat 2001 130ks..auto mi je prebucan u odnosu na druge passate iste jacine,preko 2700 obrtaja kao da ima remus a na visim obrtajima je sve bucniji..isao sam u vise servisa ali niko mi nezna tacno reci u cemu je problem,jedan mi je spomenuo da bi moglo biti do dizne da je zapusena inace auto nema ni katalizatora,pa bi zelio znati vase cjenjeno misljenje o ovom problemu,hvala unaprijed

ODGOVOR:

Na buku motora najviše utjeće ispušni sustav i neispravni nosači motora . Nakon ovoga uzroci mogu biti u samom motoru ( faza motora, bregasta osovina, mehanička istrošenja u motoru ) . Najprije provjerite ispušni sustav . Potražite servis koji zna utvrditi neispravnost na Vašem vozilu .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - NATEZAČ

Datum objave: 07.12.2011 10:51:53
Slika
PITANJE:

dobar dan.....zasto se zatezac mikro v remena savinuo nakon nekoga vremena na passatu 1.9 tdi. 1999.god nesta sam nacuo da on steze na kile....na koliko...nema mi nikakve logike....

ODGOVOR:

Stvarno nemam pojma zašto se deformirao natezač kanalnog remena na Vašem vozilu . Neposrednim uvidom bih to mogao utvrditi. Kada želite pitati bilo što u vezi automobila onda morate navesti sve tehničke podatke o vozilu i motoru . U vozilo koje ste naveli ugrađivali su se mnogi dizel motora i to : 1,9 TDI  ( 4 vrste AFN,AHH,AHU,AVG ) , 1,9 TDI PD  ( AJM ; ATJ ) , 2,5TDI ( AFB , AKN ) . Koji od navedenih motora je u Vašem vozilu ???

na vrh Povratak na vrh

FORD SIERRA 1,8 i. - PRESKOČIO ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 06.12.2011 08:51:11
Slika
PITANJE:

Poštovani, Automobil je ford sierra 1.8 LX, ( benzin ) 66 kw, 1989. god. ( kažu neka američka verzija, motor uglavnom nepoznat našim mehaničarima ). Pukao zupčasti remen ( pri brzini od 15-20 km/h ), te mi je rečeno da se radi o modelu kod kojeg se ne može dogoditi veća havarija prilikom pucanja zupčastog remena, pa je isti zamjenjen. Automobil bez problema upali, ali trokira, ne prima gas i jako je bučan, za razliku od ranije kada se skoro nije mogao čuti njegov rad. Molim odgovore na slijedeće: 1. Da li je tačno da neki fordovi modeli ( benzinci ) imaju takvu konstrukciju motora da ne može doći do oštećenja unutra pri pucanju zupčastog remena ( neki razmak klipova ili čega već, tako da se ne mogu sustići u radu ) ? 2. Ukoliko je odgovor DA, da li je i ovaj moj model jedan od takvih, i gdje je onda mogući problem? 3. Ukoliko je odgovor NE, i ukoliko se zaista desila havarija, šta je eventualno potrebno uraditi? Hvala.

ODGOVOR:

U ovom slučaju ne treba previše filozofirati jer je sve jednostavno . Da je kojim slučajem došlo do sudara klipova i ventila , motor nebi mogao upaliti jer nebi bilo kompresije . Jednostavnim postupkom možete točno izmjeriti kompresiju na svim cilindrima . Na taj način će te dobiti korisnu informaciju o stanju motora. Uzroci lošeg rada motora mogu biti brojni i zato treba ispitati detaljno : mehaničko stanje motora, sustav dobave goriva, sustav dobave zraka, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav za upravljanje motorom . Nakon dobro obavljenog posla točno ćete znati što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,0 i. AUTOMATIC - KVALITETA

Datum objave: 05.12.2011 22:28:22
Slika
PITANJE:

Prije svega želim da Vam se unaprijed zahvalim na trudu koji ulažete pomažuči svim ovim ljudima koji Vam se javljaju.Moje pitanje glasi da li je audi a4 2.0 benzin 96kw 2005g automatic (sekvenciski) 146000 km dobr odabir i da li su ti mjenjači dobri,još jednom hvala i pozdrav.

ODGOVOR:

Navedeno vozilo i mjenjač su vrhunske kvalitete . Jedino je pitanje kakav tretman ( održavanje ) je imao kod prvog vlasnika . Korisno je prije kupnje obaviti stručni pregled vozila i nakon toga donijeti odluku . Ako se vozilo kupi , potrebno je zanijeniti sve tekućine i filtere . Važno je da se ulje u automatskom mjenjaču mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 II 2,2 HDI 16V - SKUPI EGR VENTIL

Datum objave: 05.12.2011 22:14:39
Slika
PITANJE:

Citroen c5 II 2.2 hdi 16 v 2005 nemirno radi u leru. Kada radi u leru motor se zaletava te je u pitanju egr ventil. Na većim obrtajima motor radi normalno bio hladan ili topao. Kada otpojim cjevćicu što ide sa vakum pumpe na egr ventil, motor radi normalno ali dodavanjem gasa pali se naranđsta kontrolka koja govori da ima greška na motoru. Probali smo blindirati egr ali isto pali se lampica. Čistili smo egr ali isto. Na kojem principu radi taj egr i kako znam da je u pitanju baš on i dali se isplati ugrađivati polovni venti jer mi je orginal skupi preko 1100 kn a zamjenski nema. U pitanju je egr pienburg 7.22888.02

ODGOVOR:

EGR ventilom na Vašem vozilu upravlja računalo motora . Ako se EGR iskopča ili zablokira ne može se postići rezultat jer računalo prepoznaje to stanje i reducira snagu motora. Motor Vašega vozila je kompjutorski upravljan i nije predviđeno da se ugrađuju dijelovi s otpada ili nekvalitetni zamjenski dijelovi . Ispravnost EGR ventila se može provjeriti dijagnostičkim uređajem ili ugradnjom drugog ispravnog EGR ventila. EGR ventil otvara solenoid kojim u svakom momentu upravlja računalo motora . Po potrebi ga otvara u režimu stabilnog broja okretaja ali ne u fazi ubrzanja ili na ler gasu .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO MATIZ 0,8 i. - DIM OD ULJA

Datum objave: 05.12.2011 21:46:41
Slika
PITANJE:

Poštovani imam Daewoo Matiza Se iz 2001 godine.Motor je 0.8 37Kw prosao 135 000 Km. Prilikom paljenja baca gusti bjeli dim a takoder automobil ucestalo gubi snagu i podrhtava, dogada se da potrosi 3 litre ulja u tjedan dana..Mehaničar koji je gledao rekao je da treba mjenjat kompletni motor jer naizmjenicno neki od 3 cilindara zataji i tad auto stoji na mjestu nema snage ni po ravnom vozit. A sve sto je mehaničar napravio je promjenio svjećice nije se ni trudio nesto detaljnije vidit , pa me sad zanima jeli se radi o totalki na motoru ili je moguće isto nesto napraviti da auto (bar kratkorocno) radi kako treba nekoliko 1000 km?

ODGOVOR:

Ulje koje vidite sigurno je bijelo plave boje i ima intenzivan miris po ulju . Ako je to tako sigurno su istrošeni klipni prstenovi ili neki od klipova . Motor Vašega vozila se može normalno urediti . Potrebno je najprije demontirati glavu motora i vidjeti kakvi su cilindri i klipovi . Nakon toga se može napraviti potreban popravak motora ili generalni popravak motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN AX 1,4 D - ŠTEDLJIVI MALI DIZEL

Datum objave: 05.12.2011 21:22:07
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Sidić.Molim Vas da mi odgovorite na jednu nedoumicu. Prije par dana kupio sam citroen ax 1,4 diesel u besprijekornom stanju vanjštine,unutrašnjosti i mehaničkih sklopova. Motor je potpuno suh ,radi mirno,spontano reagira na gas.Iako je star 17 godina, mislim da je u zavidnom stanju te ga želim svakako zadržati.NA nekim forumima čitam iskustva drugih vlasnika ax-a s tim agregatom u vezi pregrijavanja jer govore da je izveden iz sličnog benzinskog motora s aluminijskim blokom. Budući da nema u opremi pokazivač temperature nego samo lampicu koja se upali tek kad je temperatura već vjerovatno previsoka mislio sam dodatno radi sigurnosti ugraditi dodatni pokazivač temperature.Auto sam isprobao u stotinjak kilometara probne vožnje,potrošnja je mizerna ,maksimalna brzina mi je na auto cesti bila po pokazivaču oko 160 km na sat. Ventilator se na naplatnim postajama normalno upalio i potom ugasio.Recite mi Vaše mišljenje jer vidim po nekim pokazateljima ,testovima ,sličnim forumima takve aute sa 300 ili 400 tisuća km. Kao i uvijek cijenim Vaš savjet te Vam se unaprijed zahvaljujem na odgovoru i uloženom trudu i vremenu koje trošite.

ODGOVOR:

Motor vašega vozila je kvalitetan i uz potrebnu pažnju može dugo voziti . Naravno da na vijek trajanja utjeće redovita izmjena ulja i filtera . Uz to je bitno da se provjere i dize jer neispravna diza ispire uljni film s cilindra i tako nastaje nepopravljivo istrošenje i generalni popravak motora. Na vozilo bi trebalo ugraditi pravi pokazivač temperature motora na kojemu bi u svakom momentu mogli pratiti rad termostata i trenutnu temperaturu motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 220 CDI - KANALNI REMEN

Datum objave: 05.12.2011 18:39:23
Slika
PITANJE:

Prvo moram pohvaliti Vaš trud da date savjete nama amaterima i time nam pomognete pri rješavanju naši problema.Ja imam mercedes 220 CDI 2001 godište i spao mi je remen na motoru i zatezać remena mi je popustio a to se desilo u radu motora kojeg sam što prije ugasio.Zanima me kako ga dotegnuti i na što trebam obratiti pažnju prilikom postavljanja remena.Zahvaljujem

ODGOVOR:

Kanalni remen nije ispao bez razloga , za to sigurno postoji uzrok . To može biti natezač remena , klizač remena , neka od pogonjenih remenica . Remen na Vašem vozilu se ne doteže nego isti ima automatski natezač koji stalno istom silom zateže kanalni remen . Ako ste remen ispravno postavili a on i dalje nije napet , provjerite natezač remena i klizač remena. Neispravan dio zamijenite.

na vrh Povratak na vrh