Danas je: 01.03.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MERCEDES W210 E200 - INSTRUMENT PLOČA

Datum objave: 26.12.2011 15:00:39
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam MB W210 E200 iz 1996 godine. Auto je kupljen u Beču i uvezen u HR. Imam problem sa instrumentnom tablom. Problem leži u slijedećem: Kada uključim auto sve lampice se upale i pogase,ali pri uključivanju svijetala samo se osvijetli tabla na desnoj strani oko obrtomjera,a ostali dijelovi se ne pale.Stupio sam u kontakt sa jednim servisom elektronike da mi vide o čemu se radi te su oni ustanovili da je dio na ploči izgorio te da su to premostili i da na njivom stolu za ispitivanje cijela tabla svijetli,pa sam mislio da je problem riješen ali sam ostao iznenađen da kod mene isto svijetli ali samo kada se uključe duga svijetla ili blenda,a pri uključenim kratkim svijetlima ne svijetli, nego samo taj desni dio koji je svijetlio i ranije. Kako je taj popravak loše završio odlučio sam nabaviti rabljenu tablu istog auta i iste godine proizvodnje koja je potpuno ispravna misleći da će u mome autu isto tako biti,no prevario sam se.Sada ta nova tabla svijetli kompletno i sve se lampice pale,ali se većina njih ne gasi pri uključivanju auta te se ne pokreće kazaljka temperature,brzinomjera i obrtomjera,a jedino kazaljka goriva radi. Malo sam zbunjen,ali mi možda Vi možete pomoći što da radim. Treba li možda resetirati novu tablu ili je problem u nečemu drugome. U nadi da mi možete dati savjet lijepo Vas pozdravljam Darko Dudić

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu sve što ste naveli  ukazuje na to da se Vašim vozilom treba baviti stručnjak . Uz to treba imati i komplene električne sheme te bazu podataka za Vaše vozilo . Mogućih neispravnosti može biti Više i to : neodgovarajuća instrument ploča, električna instalacija i konektori, kontakti na kutiji osigurača, BSI računalo komforne elektronike ( ako to postoji na Vašemu vozilu ) .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,6 i. 16V - ELEKTROPOKRETAČ

Datum objave: 26.12.2011 14:50:42
Slika
PITANJE:

Pozdrav majstore Meicu ima sledeci problem radi se o golf IV 1.6 16v imam problem sa palenjem kao laik mislimd a je nesto sa alnaserom jer desava se sledece dam kontakt sacekam da odradi elektronika alnasujem i auto upali bez problema auto radi a ostaje mi par sekundi posle to alnasovanje.Rekose da su neke pisken ili bendeks alnasera pa me interesuje da li samo to u pitanju ili je mozda neki veci kvar i jos su me uplasili da moze iszgorit alanser jer ne vraca paljenje

ODGOVOR:

Česti uzrok je baš elektropokretač . Loš elektropokretač povuče veliku struju iz akumulatora i tada nastaje veliki pad napona radi kojega pojedini senzori nemaju radni napon i motor teže upali. Uz to i sam elektropokretač slabije okreće a benix se ne vrača pravovremeno natrag i tada se čuje karakrterističan zvuk elektropokretača. Bilo bi jako korisno kada bi napravili detaljan servis elektropokretača.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA SPORT RIDER 1,4 i. 16V - PALI TEŽE NEGO PRIJE

Datum objave: 26.12.2011 14:29:38
Slika
PITANJE:

Postovani... Vozim Seat Ibizu SportRiderII 2008 1.4. 16V, 63kw. Auto ima 50 000 km i u zadnje vrijeme me zeza paljnje. Prvi puta upali i nakon sto se vozim krace vrijeme ugasim ga i opet idem palit, nece iz prve. onako kao upali se i nakon sekundu se odma ugasi. Nisam imao nikakvih problema do sada. Molim Vas za pomoc zbog cega bi to moglo biti??? Hvala... LP

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba napraviti dijagnostiku motora i tada će se znati što je neispravno . Moguće enispravnosti su : veliki pad napona prilikom startanja motora, električna instalacija i konektori, tlak goriva/regulator tlaka goriva , nečisti injektori, nepovratni ventil za gorivo, EVAP ventil rezervoara, ECT senzor , MAP senzor, IAT senzor, senzor radilice, senzor bregaste osovine, loša iskra na svjećicama, mehanički uzroci na motoru, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - NEISPRAVAN EGR VENTIL

Datum objave: 26.12.2011 14:16:38
Slika
PITANJE:

Poštovani, prije svega želim da vam zahvalim na trudu i vremenu koje ulažete savjetovanjem i pomaganjem ljudima. Pitanje se odnosi na bmw 320d iz 2003. godine. Prilikom naglog stiskanja papučice gasa izbacuje crni dim, što prestaje nakon dostizanja određene brzine. Iz vaših komentara sam saznao da je među mogućim uzročnicima i EGR ventil, što je potvrdio i mehaničar iz ovlaštenog Bosch servisa. Da li se EGR ventil može premostiti i koje komplikacije time može izazvati? Zahvaljujem.

ODGOVOR:

EGR ventil možete blokirati ili premostiti ali time niste riješili problem . EGR ventilom upravlja rečunalo motora i ako obavite bilo kakvu improvizaciju , računalo motora će smanjiti snagu motora ( safe mode ) . Ako je EGR ventil neispravan treba ga zamijeniti .

na vrh Povratak na vrh

VW SHARAN 1,9 TDI - NE RADI JEDAN CILINDAR

Datum objave: 26.12.2011 13:23:15
Slika
PITANJE:

Imam Sharan-a 2004 1,9tdi pumpa dizna motor 142000km.Kad je hladan podrhtava mu ler gas i smanjuje obrtaje i tada pućka beli dim kao da ne sagoreva dobro.To traje minit dva dok se malo ne zagreje i onda normalizuje rad.A kada mu dok je na leru ukljičim dosta potrošača on nastavlja isto da smanjuje ler gas i pućka beli dim.I u vožnji secka pri ubrzavanju do 2000 obrtaja.Šta mislite da je problem i kako ga rešiti.Hvala unapred.

ODGOVOR:

Uzrok je to što tada ne radi jedan od cilindara . Moguće neispravnosti su : grijač, diza, niska kompresija na jednom od cilindara, zrak u sustavu goriva .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 2,0 JTS - RAZVODNI MEHANIZAM

Datum objave: 24.12.2011 16:01:29
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, posjedujem Alfu 156 2.0 jts iz 2003.g. Trebalo bi ubrzo mijenjati zupcasti remen, a u ovlastenom servisu su mi rekli jako veliki iznos za to. Zanima me sta tocno se mora mijenjati sa zupcastim i da li je pametno uzimati zamjenske djelove umjesto originalnih? Hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Na motor Vašega vozila možete ugraditi dijelove usporedive kvalitete umjesto originalnih dijelova. Takvi dijelovi su istom nivou kvalitete. Na motoru Vašega vozila postoje dva remena , jedan je remen razvodnog mehanizma a drugi remen je za balansne osovine motora. Razvodni mehanizam čine : zupčasti remen, natezač, klizač, pumpa za vodu . Drugi sustav čine : zupčasti remen balansnih osovina i natezač . Bitno je da ugradnju navedenih remena radi stručnjak .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 S - SLABO VUČE ?

Datum objave: 24.12.2011 15:52:17
Slika
PITANJE:

golf II 1983.god1.6 benzin imam problem s autom vec duze vrijeme..auto mi slabo vuce,,u pocetku prilikom voznje imam osjecaj kao da ga nesto zagusi,,,i onda kasnije ipak povuce malo bolje,ali nije to ni priblizno onom kako je isao,,,vozio sam kod dosta mehanicara auto,cak i na dijagnostiku,,ali bezuspjesno,,pa bi vas zamolio ako mi mozete pomoci oko ovog problema,UNAPRIJED VAM ZAHVALJUJEM.

ODGOVOR:

Svaki bolji servs može riješiti probleme koje ste spomenuli na Vašem vozilu . Na Vašem motoru treba pregledati slijedeće : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, bregasta osovina, podešenost ventila, usisni kolektor, ispušni sustav ) , sustav paljenja ( svječice, kablove, razvodnik paljenja, podešenost paljenja, bobinu ) , suatav dobave goriva ( filter goriva, pumpu gporiva , ispravnost karburatora ) .

na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO 1,6 I.E. - PREKIDA KOD VEĆEG OPTEREĆENJA

Datum objave: 24.12.2011 09:43:19
Slika
PITANJE:

Postovanje.. Posedujem Fiat Tipo 1.6ie iz 1991god. na njemu nema katalizatora neko ga je pre mene skinuo ali mi se javlja jedan problem tokom voznje. auto na ler radi ekstra prima gas fantasticno ali kad krenem da ga vozim pocne da trokira i gubi se snaga,kompresija mu je dobra ne glavu sam mu radio kompletnu,precistio citav sistem za gorivo ali i dalje je isto cak sam mu i skinuo filter goriva pa me zanima ako ikako mozete da mi pomognete hvala unaprijed..

ODGOVOR:

Na vašem vozilu najprije treba biti sve ispravno na mehaničkom sustavu motora a to je : faza, podešenost ventila, kompresija . Nakon toga možete provjeriti sustva dobave goriva i to sve komponente : tlak goriva , regulator tllaka goriva, sezor tlaka zraka u usisnom kolketoru, senzor temperature motora, potenciometar leptirastod ventila, senzor radilice, injektor/injektore, električna instalacija motora, probijenje visokog napona , ECU centrala motora. Nakon pažljivog ispitivanja svih komponenata koje sam naveo sigurno ćete otkriti kvar.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 T - POTROŠNJA ULJA

Datum objave: 24.12.2011 15:13:38
Slika
PITANJE:

Imam pasata 2000 g. 1.8T kupio sam ga nedavno,pa me zanima dali smije trosit ulje,sobzira da u njeg sipam 5w40 al nedavno mi se upalila lampica pa sam dolio i vise nisam imo problema al sobzirom da sam pogledo nakon nekog vremena stanje ulja cini mi se da je opet malo potrosio,pa me znima dali smije uzet ulja sta il je neki problem?

ODGOVOR:

Normalna potrošnja ulaj na Vašemu vozilu je 0,2 l / 1000 km . Ako je potrošnja veća od navedene, potrebno je ispitati na koji način motor troši ulje . Moguća su tri načina i to ; na vodilice ventila, na klipne prstenove , na turbinu .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 GTD - MOŽE LI BEZ TURBINE ?

Datum objave: 24.12.2011 15:07:42
Slika
PITANJE:

Postovani, imam golfa 1.6 GTD 50kwh 91. god. Turbina mi mnogo izbacuje ulje. Planiram da je izvadim iz stroja, da li je to moguce? Sta mi je kasnije potrebno da prevezem izduvnu granu? Da li mi je potrebna nova usisno-izduvna grana? Da li treba menjati pumpu i da li gubi auto na sanazi? Sta je sve potrebno promeniti da bi uspesno izveo zahvat na motoru?

ODGOVOR:

Ako izvadite turbinu Vaše vozilo će imati minimalnu snagu . Tada nećete moći normalno ubrzati, normalno preticati, voziti brže od 90 km/h . Motor će izbacivati crni dim a potrošnja goriva će biti velika , vozilo neće moći proći na tehničkom pregledu .  Najbolje i najjeftinije rješenje je da ugradite ispravnu turbinu . Sve drugo su neozbiljni pokušaji i improvizacije kojim ništa ne rješavate .

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 D - HLADAN TEŠKO PALI ?

Datum objave: 24.12.2011 14:58:18
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam BMW 318d iz 2004. i kada je vani hladno,tj. kada dođe zimsko vrijeme imam problema s paljenjem. Da bi ga zapalio trebam 3-4 puta pokusati da bi se zapalio, dok ostatak godine bez problema pali.Molim Vas savjet.Da li bi mozda trebao mijenjati grijače ili akomulator?

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu mogu postojati brojni razlozi radi kojih motor teško pali kada je hladno . Navesti ću ih po logičnom redoslijedu : akumulator, elektropokretač, zrak u sustavu goriva, niska kompresija motora, kontrolni modulgrijača, ECT senzor, dobavna pumpa, regulator količine goriva, dize, EGR ventil, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora,  kontrolni modul visokotlačne pumpe, ECU centrala. Ispitivanjem svih komponenata koje sam naveo može se utvrditi što je uzrok otežanog paljenja .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - PUKNUĆE BLOKA MOTORA

Datum objave: 24.12.2011 14:45:02
Slika
PITANJE:

Posjedujem golfa 4, g.p. 1998, 1.9 TDI, 81 KW. Iz nekih razloga je pukao blok motora na 3. klipu. Majstor mi savjetuje da kupim drugi motor. Ja sam povoljno našao motor, odnosno samo blok motora sa pripadajućim dijelovima (klipovi, radilica i dr.), međutim radi se o pumpa-dizna motoru. Moje pitanje je: Da li su blokovi motora sa boš-pumpom i pumpom diznom isti, tj. da li se moji dijelovi (glava motora, boš-pumpa, alnaser, alternator i dr.) mogu ugraditi na blok PD motora i ako mogu da li će to funkcionisati? Koje je po vama najbolje rješenje, šta mi preporučujete da uradim? Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Vaš motor i motor TDI PD nisu isti i ne možete ga koristiti u Vašem vozilu . Najbolje i najjeftinije rješenej je da nađete rabljeni DOBAR motor kao što je i Vaš . Tada taj motor možete pregledati , doraditi i ugraditi . Najbitnije bi bilo da takav motor ima ispravne ( nepotrošene ) cilindre i klipove . Onda bi se samo pregledali i po potrebi zamijenili ležajevi radilice a uz to bi se i uredila glava motora .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - ŠTO ZNAČI 175/70-13"

Datum objave: 24.12.2011 12:35:27
Slika
PITANJE:

Topli pozdrav u ovim zimskim prohladnim danima.Ja vam se opet obraćam, al, šta ću kad znate svoj posao. Interesuje me nešto u vezi veličine guma. Naime, na mom golfu 2 su bile gume veličine 175/70 r-13, a sada sam stavio nove gume veličine 155/50 r-13, pa mi neki govore da mi je sada auto sporije odnosno da više troši zbog navodno manjih guma pa me interesuje prava istina po tom pitanju. Drugo što me interesuje je pojašnjenje tih brojeva odnosno šta označava broj 155, a šta 50 i koliko je dobro na golfa 2 stavljati gume veličine radijusa 14 ili 15. Uz veliko HVALA.

ODGOVOR:

Odgovarajuće gume za Vaše vozilo su 175/70-13 . Promjer ovih guma je 575 mm . Gume koje ste ugradili 155/50-13 imaju promjer 485 mm . To znači da imaju manji promjer za 90 mm . Odstupanje od originalne gume ne smije biti veće ( plus , minus ) od 2,5 % . U ovom slučaju odstupanje je veće od  15,65 % u minus . Iz navedenog vidite da to nije u redu . Oznaka na gumama 175/70-13 znači : 175 je širina gume u milimetrima, 70 je odnos visine i širine gume , 13 " je unutrašnji promjer gume .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,5 TD - KOČNICE

Datum objave: 24.12.2011 12:18:09
Slika
PITANJE:

Postovanje!Imam jedno pitanje u vezi kocnica na automobilu Opel Corsa 1.5 td 1998 godina.Kocnice mi jednostavno luduju,pri naglom kocenju zadnji kraj automobila oko 90 stupnjeva me baca ponekad u jednu stranu a ponekad u drugu.par puta je vec pokusavano stelati kocnice ali bezuspjesno.Molio bih vas za savjet

ODGOVOR:

Kočnice su vrlo bitan faktor u aktivnoj sigurnosti vozila i zato moraju biti uvijek besprijekorne. U ovom slučaju potrebno je detaljno pregledati i prednje i zadnje kočnice . Ako se otkrije bilo kakva neispravnost ista s emora otkloniti . Moguće neispravnosti su : diskovi, disk pločice, kočne papučice, kočni bubnjevi, kočna kliješta, kočni cilindri, korektor kočenja, flekcibilne cijevi kočnice. Pregledom Vašega vozila vrlo brzo bih mogao navesti što je neispravno i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

BMW 530 D - NA VIŠE MJESTA NE MOGU MI POPRAVITI AUTO !!!

Datum objave: 24.12.2011 12:05:57
Slika
PITANJE:

Prije svega pohvale za sajt! imam problem sa bmw 530d 1999g. nece da upali minut posle voznje od 10ak km. inace je sve bilo ok. sumnjao na pogresku pri sipanju goriva (benzin)dovod prociscen,kontrolisane sve tri pumpe,remontovao comonreil pumpu visokog tlaka pri motoru kojoj je tlak inace bio ispravan a protok smanjen za 20-30%...kontrolisao dizne koje su u redu,imaju impuls normalan,kompresija motora ok...alanser novi ugradjen jer je jedan vec sagoreo od pokusavanja startovanja...dijagnostica javila samo gresku imobilajzer,elektronicari tvrde da nije do toga jer auto vergla,kontrolisali to i cod kljuca i ok je. inace auto je kod 5og majstora i mjesec dana ne mogu utvrditi kvar,smijesno koliko i zalosno! ne znam sta bih jos mogao kontrolirati na njemu? hvala!

ODGOVOR:

Vaše vozilo je proizvod koji ima preko 35.000 dijelova : Vozilo je proizvela firma s brojnim stručnim timovima inženjera i ostalih profesionalaca. Sada vidite da mogu postojati i ovakvi kvarovi koji i uz najbolju volju zadaju probleme servisima. Pojedini servisi imaju svoje limite u instrumentima , dijagnostičkoj opremi i ljudskim potencijalima i to je naprosto tako . Njima je isto tako u interesu da Vaše vozilo kvalitetno poprave i naplate svoj rad . Nije im u interesu da odugovlače s popravkom , da gube neizmjerno monogo vremena za dijegnostiku i popravak . To vrijeme ne mogu nikako naplatiti . Imajte razumjevanja za probleme s kojima se povremeno susreću autoservisi . Ovom prilikom nema potrebe da navodim brojne moguće neispravnosti jer od toga ne bi imali koristi . Možda je rješenje da nazovete još nekoliko renomiranih servisa i u Vašoj daljoj okolini i da objasnite činjenično stanje kao i pokušaje popravka. Možda ćete pronaći servis kojemu bi se bavio Vašim vozilom .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - ZAŠTO TEŠKO PALI ???

Datum objave: 24.12.2011 11:28:46
Slika
PITANJE:

postovani citroen xsara 1.4ibenzinac 2002 god.,od skoro imam problem sa prvim jutarnjim paljenjem,nove svijecice,filter goriva,pumpa se cuje da radi i baca gorivo na kraju creva(mozda nedovoljno),mozete li mi dati neki savjet iz vaseg iskustva sta bi moglo biti?

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može teže paliti radi loše iskre na svjećicama, radi neke neispravnosti na elektronskom sustavu ubrizgavanja goriva, radi mehaničkih uzroka motora. Najprije ispitajte : stanje akumulatora , stanje elektropokretača ( prilikom startanja nepon ne smije pasti ispod 9 V . Nakon toga provjerite slijedeće : filter goriva, izmjerite tlak goriva ( mora biti veći od 3 bara ) , provjerite ispravnost injektora, MAP senzor, IAT senzor, ECT senzor , TPS senzor položaja zaklopke snage, EVAP ventil rezervoara , električnu instalaciju i konektore od motora do ECU centrale, bobinu, mehaničko stanje motora ( faza , kompresija ) , ECU centrala. Odgovor sadrži sve moguće uzroke koji mogu utjecati na otežano paljenje .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - AGR ( EGR ) VENTIL

Datum objave: 24.12.2011 10:58:26
Slika
PITANJE:

OPEL T98 ASTRA 2003 GODIN Poštovanje nedavno sam kupio Astru 2003 godina 2.0 DTI prešla 166000 km auto dosta solidno i prilikom kupvine izvršena je zamjena 2 senzora za protok zraka nakon mjesec dana upalila se lanmpica na instrumantal tabli sa ključem na i nakon određenog vremena sama ugasila na dijagnostici je pokazalo da je grijač, nakon ispitivanja grijača svi su bili ispravni.Tako da nije ništa rađeno nakon 10 dana ponovo se upalila i nakon određenog vremena ugasila da bi se juče u vožnji ponovo upalila i auto izgubilo na vuči. Na dijagnostici je pokazalo AGR ventil koji je mehaničar pomoču kompjutera kako mi je rekao razradio jer neki klip ne otvori ili zatvori Vi bolje znate. Takođe je rekao da je moguće da se više ne će palit a moguće da se opet upali a da je zamjena negdje od 700-900 KM ponovo se ista lampa u vožnji upalila isti dan pri ćemu je auto izgubilo snagu ali je trajalo nekoliko sekundi i ponovo se ugasila. Zanima me Vaše mišljenje i jeli moguće skinuti taj ventili i oćistit. Puno pozdrava i sve najbolje mislim da mnogim vozaćima na ovaj naćin puno pomažete jer se mnogi majstori ponašaju neprofesionalno i prilaze neozbiljno problemu tj. zamjeni prvog djela kji im padne napamet negledajuć da to sve puno košta vozaća. Sve najbolje.

ODGOVOR:

AGR ( Abgasruckfuhrung ) za recirkulaciju ispušnih plinova u motor može često stvarati probleme kada nije ispravan . Vi možete pokušati očistiti navedeni ventil ( iako to rijetko kada pomaže ) a rezultate ćete  vidjeti nakon kratkog vremena . Ako ne bude rezultata najbolje je zamijeniti AGR ventil . Blokiranje ventila isto nije rješenje jer njime upravlja kompjutor motora . Kompjutor će prepoznati da AGR ventil nij u funkciji i samanjiti će snagu motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA B 2,0 i. 16V - ZAŠTO JE NESTALA SNAGA ?

Datum objave: 23.12.2011 18:59:56
Slika
PITANJE:

Poštovani kao prvo svaka pohvala za vašu stručnost i profesionalnost kao i nesebičnost podjele znanja i pomoći koju pružate ljudima kojima je to stvarno potrebno jer u današnje vrijeme je takvih ljudi jako malo. Osobno posjedujem Opel Omegu B sa 2.0 16V X20XEV motorom i imam sljedeće probleme: ljetos sam mjenjao senzor polozaja bregaste osovine (CKP) jer mi je auto imao lose performanse i blokada motora pri punom gasu se palila na 4 500rpm umjesto na 6 800rpm, kad se to desi upali se kontrolna lampica motora i svijetli i auto tada ne ide ni u pola snage, gad ugasim motor i ponovo ga upalim bude sve u redu dok nedodje do naglih povecenja okretaja preko 5 000rpm, i tad se opet upali kontrolna lampica i okretaji ne idu vise od 4 500rpm, dijagnostika je pokazala da je otisao senzor bregaste i tada sam promijenio novi originalni u ovlasetnom kod Aleksica i usput odradio veliki servis, da napomenem auto redovito odrzavam i sve je skoro kao novo. Navedeni kvar mi se nije od ljetos nikako desio sve do ovih hladnih zimskih dana sa istim simptomima, danas sam bio u Opelovom servisu na dijagnostici i opet su mi isprintali i rekli da je navedeni senzor neispravan, ja vas molim u koliko ste u mogucnosti da mi ukratko objasnite funkciju tog senzora na motoru i cemu on sluzi, da li samo on moze biti neispravan i glani uzrok tog problema da motor zakucava na 4 500rmp ili ima jos nekih drugih cimbenika. Unaprijed vam se zahvaljujem i zelim sretne blagdane!

ODGOVOR:

Senzor bregaste osovine radi na istom princilu kao senzor radilice . Njegova glavna uloga je da šalje impuls ECU centrali koja na osnovu toga kontrolira moment paljenja i sinhronizira ubrizgavanje goriva. Posljedica neispravnosti senzora ne znači da će se motor ugasiti . Međutim doći će do nekorektnog ubrizgavanja goriva i gubitka performansi motora ( gubitak snage ) . Može se upaliti i MIL lampica motora koja upozorava na kvar . Uz t postoje i drugi mogući uzroci radi kojih motor također nema dovoljno snage a to su : ostali senzori motora, davači impulasa, mjerači , aktuatori, tlak goriva, injektori, ECU centrala, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI PD - NE MOŽE ŠALTATI

Datum objave: 23.12.2011 22:51:19
Slika
PITANJE:

Imam Audi A4 tdi96 kw, 120000 km.Problem je slijedeci:Kada je motor ugasen saltam normalno,kada upalim 1 i rikverc ne idu,a ostale brzine se saltaju uz poteskoce.Skinuli smo mjenjac,korpa ,lamela i druk lezaj izgledaju veoma dobro.Tu je jos i hidro zamajac,koji se cini uredan,pitanje glasi :STA URADITI,DA LI DA SVE ZAMJENIMO ILI JE MOZDA KVAR NEGDJE DRUGO? Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Ako ste demontirali mjenjač i spojku , sada možete vidjeti sve detalje ( zamašnjak, lemelu, potisnu ploču , potisni ležaj ) . Ako  postoji i najmnaja sumnja u ispravnost nekog od navedenih dijelova logično bi bilo da zamijenite  spojku a po potrebi i zamašnjak . Uzrok otežanog šaltanja može biti baš neispravna spojka. Uz to provjerite još glavni cilindar komande spojke , radni cilindar komande spojke .

na vrh Povratak na vrh

YUGO 45 - KUT PREDPALJENJA

Datum objave: 22.12.2011 17:14:59
Slika
PITANJE:

imam yugo 45 koliki je ugao predpaljenja i koliko stepeni iznosi jedan podeok na kucistu motora moje postovanje gospodine meicu kada bi ziveli u beogradu ja bih za vas radio volonterski. puno pozdrava

ODGOVOR:

Kut predpaljenja je 5° prije GMT . Predpaljenje se podešava na otvoru kućišta mjenjača . Na tom prozoru postoje tri oznake . Prva oznaka ( do hladnjaka je 0° , druga oznaka ( na sredini prozora ) je 5° , treća oznaka je 10° . Paljenje možete precizno namjestiti jedino stroboskop lampom .

na vrh Povratak na vrh