Danas je: 24.06.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT LAGUNA 1,8 i. - UZDIGNUT ZADNJI KRAJ VOZILA

Datum objave: 20.09.2011 22:54:10
Slika
PITANJE:

Vozim Renault Lagunu 1996 godište (limuzina,1,8 monopoint):Zadnji kraj vozila mi je malo uzdignutiji u odnosu na druge iste lagune.Neki majstori mi kažu da Laguna ima mogućnost podizanja i spuštanja na zadnjoj osovini .Da li je to tačno ili je podignutiji zadnji kraj zbog amortizera.pozz

ODGOVOR:

Vaše vozilo može biti podignuto ako su oslabile prednje opruge pa Vam se čini da je zadnji kraj viši . Točno je da se na zadnjoj strani nalaze torzione poluge koje se mogu pomicati na nazubljenju i tako dizati ili spuštati zadnji kraj vozila.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,0 TDI - BROJ OKRETAJA NA LERU OSCILIRA

Datum objave: 20.09.2011 22:52:28
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam odnedavno audi tiptronic,A6 motor TDI 2,0 dizel,godište prosinac 2007g prešao 98.000 km. Auto je super, ali imam problem na "leru" nakon pokretanja hladnog motora pa sve dok ne dosegne bar 70-tak stupnjeva Celzijusa temparature motora.Naime nakon starta 4 - 5 sekundi broj okretaja na leru počinje da oscilira (opadne- vrati se,pumpa)u ritmu oko jedne sekunde do nazivnog broja okretaja.Ponekada se desi da dok zatvorim vrata garaže motor se ugasi.Ovaj problem nije toliko uočljiv kod vožnje.Inače kada motor dosegne radnu temperaturu ovoga pepanja sa okretajima nema,radi savršeno.Kakve su vaše preporuke ,šta bi trebao poduzeti? Zahvaljujem vam na vašem trudu oko odgovora.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba napraviti dijagnostilu motora i sva potrena ispitivanja kako bi se otkrio kvar. Moguće neispravnosti su : filteri, zrak u sustavu goriva, neispravan neki od grijača, razlika u tlakovima kompresije, dize, ECT senzor, EGR ventil, senzor radilice, električna instalacija od motora do ECU centrale, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - NE PSLI BEZ GASA

Datum objave: 20.09.2011 22:49:45
Slika
PITANJE:

POZDRAV imam fjesticu 2007 god auto vozi sve ok ali neće da upali bez gasa kada dodam malo gasa upali i držim 15 sekundi onda sve ok radi .ali bez gasa neće da upali ni hladan i topao motor kada je .šta bi moglo bit .POZDRAV .

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, potenciomatar leptirastog ventila, aktuator minimuma, senzor temperature zraka u usisnoj grani, senzor tlaka zraka u usinoj grani, nečisti injektori, ostali netipični uzroci koji se mogu otkriti direktno na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,9 TDI PD - KLIMA RADI NA PREKIDE

Datum objave: 20.09.2011 09:25:52
Slika
PITANJE:

Zdravo,Seat Ibiza 2003 1.9 TDI crveno I,74kW,101 ks. Klima nije uredu,napunjena radi ali na prekide tj.ne puse konstanno nego na intervale i propeler jedan ne okrece. I jos jedno pitanje na instrument tabli gdje pokazuje obrtaje ispod na dnu nekada pokazuje potrosnju nekada, vrijeme tj.casovnik,a nekada zadnji predjeni put.

ODGOVOR:

Nije dovoljno samo napuniti klima uređaj s plinom i očekivati da isti uredno radi . U ovom slučaju treba obaviti i ispitivanje : dehidratora, ekspanzionog ventila, kondenzatora, cijevnih vodova, presostata, kompresora, upravljačke elektronike . Da li ste znali da se dehidrator može začepiti i radi toga se isti treba povremeno mijenjati. Probleme koje imate na instrument ploči mogu nastati radi neispravnosti na električnoj instalaciji , radi neispravnosti BSI računala , radi neispravnosti same instrument ploče.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 1,6 TD - CRNI DIM

Datum objave: 20.09.2011 09:23:34
Slika
PITANJE:

MOJE POSTOVANJE IMAM PROBLEM SA AUDIJEM 16TD 59KW PRI SVAKOM STARTOVANJU MOTORA VELIKA KOLICINA CRNOG DIMA DALI BIJO HLADAN ILI ZAGRIJAN MOTOR PRI SVAKOM PREBACIVANJU U BRZINU CRN DIM NA SVAKOM USPONU IZGUBI SNAGU I UZASNO PUSI A NA PREDJENIH DVE HILJADE KILOMETARA POLA LITRA ULJA MI POTROSI VOZILO JE BILO GARAZIRANO DVE GODINE KAD SAM GA KUPIJO CAK GA NIJE NIKO NI PALIJO

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu što prije napravite kontrolu i ispitivanje mehaničkog stanje motora . To znači da treba napraviti slijedeće : izmjeriti kompresiju, provjeriti fazu motora , ispitati dize, ispitati stanje turbine, ispitati tlak turbine , ispitati tlačne cijevi turbine, ispitati intercooler . Nakon što ispitate sve što sam vam napisao znati ćete točan uzrok radi kojega motor crno dimi i radi kojega motor nema snage .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 200 1,4 i. - TROŠI 17 L PLINA

Datum objave: 20.09.2011 09:21:53
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Imam pitanje vezano uz svoj automobil, rover 200, 1.4 benzinac, 75ks, 1999.god. Naime, prije 5 godina ugradio sam plin u auto, jednom sam zamijenio membrane i to je sve. Ubrizgavanje plina je preko usisne grane. Od ugradnje sam prevalio 50 000 km. Problem je to što u zadnje vrijeme auto jako puno plina troši, nekih 17 litara. Zanima me u čemu je problem i kako to riješiti te da li je to skupa investicija. I kako mogu naručiti nove hidropodizače? Unaprijed zahvaljujem. I

ODGOVOR:

Uzrok prevelike potrošnje plina je stanje samog plinskog sustava i to pervenstveno isparivača , mješača, cijevnih vodova, elektroventila, emulatora. Cijena velikog servisa plinskog sustava uglavnom nije velika . Tada se obavlja kompletna revizija isparivača i mijenjaju se sve brtve , membrane i ventili isparivača. Kada se to napravi potrebno je obaviti još završno podešavanje tlaka i količine plina. Ako sami nabavljate hidropodizače iste možete nabaviti u širokoj mreži dučana s autodijelovima . Ako to nije moguće onda možete naručiti preko ovlaštenog skladišta dijelova ROVER .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 i. - IZNENADNO GAŠENJE

Datum objave: 20.09.2011 09:19:49
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Ford Escorta,1.6 ajnspric (Boschova pumpa), 1992. godiste. Problem je u iznenadnom gasenju automobila. Npr., dok radi nekih 5 minuta u mirovanju sam se ugasi i poslije nekog vremena nece da se upali, ili, nekad se moze preci i vise kilometara sa njim, ali ako se ugasi, nece da se odmah upali, dok se malo ne ohladi Zamolio bih Vase strucno misljenje u vezi ovoga? Da li je mozda ajnspric pumpa u pitanju ili nesto drugo?

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : nečist rezervoar, filteri, injektori, regulator tlaka goriva, tlak goriva, senzor temperature motora, aktuator minimuma, MAP senzor, TPS senzor položaja leptirastog ventila, električna instalacija motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, senzor radilice, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 i. - OBRTOMJER NE RADI

Datum objave: 20.09.2011 09:17:33
Slika
PITANJE:

Peugeot 307 1,6 benzin godina proizvodnje 2002. Obrtomjer neradi odnosno radi neko izvjesno vrijeme a zatim kazaljka ode do kraja ili na pola kako kada kada ugasim motor izvadim kljuc kazaljka obrtomjera ostane u maksimalnom polozaju skidao klemu sa akumulatora isto poslije nekog vremena pocne se postepeno vracati i zatim radi normalno pa opet neradi itako stalno dali mozete predvidjeti odakle ide ta greska. Hvala

ODGOVOR:

Moguće greške su : regulator napona ( velike oscilacije u naponu ) , električni konektori na instrument ploči, RPM senzor broja okretaja , sama instrument ploča ( puknuće hladnog lema ) .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - VENTILATOR GRIJAČA

Datum objave: 19.09.2011 23:12:42
Slika
PITANJE:

Imam problem sa golfom IV 1.9 tdi 1998 god. kada pojacam ventilaciju u kabini do kraja cuje se neki tupi zvuk i malo vibrira auto a gas kao da se gusi. samo kad se pojaca do 4 onda se cuje i trese pomalo auto i kad je klima upaljena i kad nije. sto se dogada?

ODGOVOR:

Sve što ste opisali ukazuje na neispravnost ventilatora grijača. Ventilator treba demontirati i ispitati njegovu ispravnost . Najčešći uzrok vibracija je puknuće jedne ili više lopatica ventilatora te zračnost na ležajevima motora ventilatora.

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA YARIS 1,3 VVTi - SERVIS NA 90.000 KM

Datum objave: 19.09.2011 23:08:10
Slika
PITANJE:

moim pomoc radi se o toyoti yaris 1.3 vvti 2006 god,blizi se servis na 90 000 km, pa me zanima sta se sve mijenja na toj kilometrazi,osim ulja i filtera,da li se mijenja mikro remen,stelaju ventili,mijenja ulje u kocnicama i sl.? unaprijed hvala!1

ODGOVOR:

Na servisu 90.000 km mijenjaju se svi filteri, po potrebi i tekućine koje nisu mijenjane na 60.000 km, svjećice . Ostale stvari po potrebi. Prije takvog servisa osobno uvijek pregledam vozilo i stanje pojedinih dijelova i sklopova . Nakon toga točno znam što treba zamijeniti i što treba raditi . Uz to navedem i cijenu potrebnih dijelova i cijenu rada . Baz takvog pregleda možete i Vi i ja samo pretpostavljati . Cijena takvog pregleda je kod nas besplatna.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO 1,4 i. - CURI KROV

Datum objave: 19.09.2011 23:06:05
Slika
PITANJE:

Poštovani ! Posjedujem citroen berlingo 1,4 multispace sa panorama krovom, benzin 2002 god, problem je u curenju krova ,sve gume izmjenjene u auto stakla radionici - 5 stakala i obodna guma, ali problem ostao, zanima me da li se uopče može skidati tapacirung sa krova obzirom da je on od tvrde krute plastike sklone pucanju i nigdje se ne vide nikakva vidljiva mjesta gdje bi taj tapacirung bio pričvrščen jer izgleda kao da je lijepljen.Ukoliko imate neko iskustvo sa takvim slučajem molim vaš savjet za otklanjane problema . Zahvaljujem na vremenu koje ste odvojili za čitanje ovga maila - pozdrav Eduard Matić

ODGOVOR:

Do sada nisam imao slučaj da se bavim problemom koji ste opisali . To su karoserijski radovi i njima se bave autolimarske radionice . Njima je to svakodnevni dio posla . Bez neposrednog uvida ne mogu dati ni savjet kao demontirati krovnu oblogu . Vjerujem da Vaš problem možete riješiti u boljoj autolimarskoj radionici.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 XR-3 - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 19.09.2011 23:03:51
Slika
PITANJE:

Postovani,vozim forda escorta 1.6xr3i 91.god imam problem sa paljenjem kada je auto vruce, tj.ne mogu da upalim kada je ventilator od hladnjaka ukljucen, mislim da mi vuce previse struje a kada se on ugasi, normalno ga palim...Pa bih vas zamolio da mi date neki savjet sta da radim sa tim?

ODGOVOR:

Motor ne može paliti samo iz tri razloga a uzroci su : mehaničko stanje motora, sustav dobave goriva , sustav za stvaranje iskre na svjećicama . Moguće neispravnosti su : akumulator, elektropokretač, alternator, električna instalacija i konektori ( pad napona ) , loša iskra na svjećicama ili izostanak iskre , probijanje visokog napona, niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, MAP senzor, potenciometar gasa, ECT senzor . Ako ste Vi u stanju obaviti kontrolu svega što sam nabrojio dobro za Vas.  U servisnim uvjetima uz stručnu osobu , kvar se može vrlo brzo otkriti i otkloniti.

na vrh Povratak na vrh

AUDI COUPE GT - UDARAC PRI MOTANJU U LIJEVO

Datum objave: 19.09.2011 23:01:18
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav.Imam problem na Audi Coupe GT 1987 godiste,b2,.Konkreto pri motanju u levo ili desno cuje se jedan udarac u desnom tocku nalik necemu sto je nategnuto pa onda tako da kazem opali,neznam kako bi drugacije opisao.To mi se desavali i pri kretanju u rikverc kada tockovi pravo stoje medjutim to je nestalo ostalo je samo pri motanju,na pravcu se necuje.Da napomenem da je na predjem trapu sve komplet zamenjeno sem zglobova a oni koliko ja znam nemogu takav zvuk da daju.Molim vas da mi pomognete ako znate u cemu je problem.Svako dobro vam zelim

ODGOVOR:

Bez obzira što je sve zamjenjeno treba ponovno posumnjati u sve dijelove ovjesa . Ispitajte i slušajte opisani zvuk na ; aksijalnim ležajevima amortizera, na oprugama, na kuglastim zglobovima, na sponama, na zubnoj letvi, na hvatištima ovjesa, na balans štangi .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 GTD - VENTILATOR

Datum objave: 19.09.2011 22:56:19
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine. Posjedujem Golf III 1,9 GTD. Od prije mjesec dana ne radi mi ventilator za provjetravanje unutrasnjosti autmobila. Prije toga desavalo mi se da pojedine brzine duvanja ne rade, razlog je bio u losem kontaktu klizaca. Vjerovatni razlog tome je bilo deformisanje klizaca usljed veceg zagrijavanja. Nakon toga doslo je i do deformacije plastike prekidaca ventilatora, te na kraju i potpunog prestanka rada ventilatora. Prilikom skidanja na konektoru za napajanje se primjeti uticaj povecane temperature, medjutim nema deformacije. Izvrsio sam zamjenu kompletnog dijela, ali ventilator i dalje ne radi. Nema prisustva napajanja na konektoru. Provjerio sam osigurac i isti je ispravan. Interesuje me da li je do napajanja i da li ono ide preko nekog releja? Ako jeste koji je to relej? Unaprijed zahvalan.

ODGOVOR:

Ako postoji bilo kakva sumnja u zagrijavanje a Vi ste to primjetili, tada je uzrok elektromotor ventlatora . Isti povlači veliku struju i zato dolazi do grijanja kontakata i prekidača. U ovom slučaju sigurno je neispravan motor ventilatora ili ventilator ima preveliki otpor prilikom okretanja a možda i potpunu blokadu . Relej ventilatora se nalazi na kutiji s osiguračima i lako ga je otkriti . Krenite od elektromotora .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,0 i.- GENERALKA ILI POLUGENERALKA

Datum objave: 19.09.2011 22:54:04
Slika
PITANJE:

posjedujem polo 1.0 benzinac,1999-to godište,naime,troši puno ulja,oko 2 litra na oko 3000-4000 KM,,ovo sam primjetio ove godine,ali sam mislio da nije u redu s njim to što je prošlu zimu većinu "ležao" u garaži,jer sam imao organiziran prijevoz,ali kad sam nadolio ulje,počeo je raditi opet isto-troši ulje, a pritom radi kao traktor",.mehaničar mi preporučuje "polugeneralku" i ili generalku"..u čemu je razlika?da li se može raditi polugeneralka?može li se ustanoviti kvar,recimo,samo karika?

ODGOVOR:

Polugeneralka se radi kada nema istrošenja na cilindrima . Ako postoji istrošenje cilindara koje je veće od 0,09 mm onda se radi prava generalka . To znači da se obrađuje blok motora na prvu prekomjeru a umjesto klipnih prstenova ( karika ) ugrađuju se drugi, veći klipovi s odgovarajućim klipnim prstenima . Tada se obvezno obrađuje radilica i glava motora. Sve ovo zna i Vaš mehaničar.

na vrh Povratak na vrh

KIA PICANTO 1,0 LX - IZGORI OSIGURAČ PUMPE ZA GORIVO

Datum objave: 19.09.2011 22:51:25
Slika
PITANJE:

Poštovani, Posjedujem KIA PICANTO 1.0 LX godina proizvodnje 2006.Još dok je vozilo imalo garanciju desilo se nekoliko puta da izgori osigurač pumpe za gorivo. Jednom prilikom je čak odvežemo u ovlašteni servis gdje su samo zamjenili izgoreni osigurač.Sada mi se dva puta desilo da se motor jednostavno ugasi u vožnji,kada ga pokušam pokrenuti upali, radi nekoliko sekundi i ponovno se ugasi.Nakon nekoliko pokušaja upali i radi normalno. Molim Vaš savjet,što mi je činiti, zamjeniti pumpu za gorivo (dok ne ostanem negdje na cesti)ili čekati da se kvar ponovi pa zvati majstore radi dijagnostike.

ODGOVOR:

Nije pametno mijenjati pojedine dijelove bez provjere na pamet jer na taj način možete potrošiti puno naovaca a da kvar ne otklonite . Na Vašem vozilu treba napraviti dijagnostiku motora , otkriti što je neispravno i otkloniti kvar. Moguće neispravnosti su : nečist rezervoar, filter goriva, niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, aktuator minimuma, električna instalacija motora, izostanak iskre na svjećicama, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 2,0 D - PRSKA ULJE VAN

Datum objave: 19.09.2011 22:46:59
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Mazdu 323 2.0 obični deisel iz 2000 god. prešla je 240000 km. Kada je djelanik na teh. pregledu vadio šipku za provjeru ulja na motoru radi eko testa ulje iz cijevi je poprskalo motor, te mi je on rekao da nešto nije uredu sa motorom. Inače prošao je eko test, ne dimi na auspuh, dobro vuče,potroši cca pola litre ulja na 10 tisuća, ali mene još zabrinjava što se ista stvar dešava kad se skine čep za dolijevanje ulja, znači nakon jedno 5 sec. isto prska ulje van. Dali je motor spreman za generalku ili moše biti neki drugi kvar, čuo sam za začepljen nekakav odušak uljne pare itd. Hvala!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba samo provjeriti sustav za odušak ulja i po potrebi ga očistiti . Nakon toga ništa drugo ne treba raditi a do generalke je još daleko . Redovito mijenjajte ulje u motoru i filtere.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - TERMOSTAT?

Datum objave: 19.09.2011 22:42:09
Slika
PITANJE:

postovani vec duze vrijeme imam problem s termostatom,tacnije promijenio sam negdje 4 komada,pecurke,i hladnjak sam nov kupio,kao i generalku motora,jer sam ga prerio,jer su majstori mislili da instrument na tabli laze.. desavalo mi se da mi u nekad otvori a nekad nece,kad ne otvori,izbije mi voda u posudi,i cuje mi se neko skagrljanje u boci kao da je vakum. desavalo mi se da kad da mi izbija na cep,al kad bi ga otvorio,voda bi se povukla u crijevo tako da bude prazna boca.... sta bi jos to moglo biti,jer 4. termostata sam vec zamijenio?

ODGOVOR:

Nije moguće da četiri termostata budu neispravna . Uzrok je sigurno nešto drugo. To mogu biti slijedeći uzroci : djelomično začepljen hladnjak, cijevi rashladnog sustava, pumpa za vodu, brtva glave motora, neispravna glava motora ( puknuće koje niste vidjeli ) , neravan blok motora na mjestu gdje dolazi brtva glave motora. Ispravnost čepa ekspanzione posude ili hladnjaka ne bih spominjao . Neki drugi razlozi ne postoje .

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - REZERVOAR

Datum objave: 18.09.2011 21:44:16
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić,Kako se čisti Rezervar na autu? Hvala,pratim vaš rad,odlični ste.

ODGOVOR:

Na vozilima novije generacije rezervoar se može očistiti tako da se demontira sklop pokazivača goriva u kojem se nalazi i pumpa za gorivo. Kada se demontira navedeni sklop, otvor je dovoljno veliki da se koz njega može detaljno očistiti rezervoar. Tom prilikom treba paziti da se ne ošteti specijalna prirubnica s navojem i brtva prirubnice . Prirubnica fiksira navedeni sklop na rezervoar.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,8 TD - VARIRA BROJ OKRETAJA

Datum objave: 18.09.2011 21:41:27
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Imam escorta 1999g. 18td(70ks)285000km po mom brojanju a da li je to točno neznam.Problem je kada se upali i malo zagrije u leru povećava se broj okretaja i pada nazad,normalno je sve u vožnji.U čemu bi mogao biti problem? Hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Problem bi mogao biti u slijedećem : nečist rezervoar za gorivo, filteri, zrak u sustavu goriva, regulator količine goriva, dize, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora. Najprije bih ispitao mehaničko stanje motora i prisutnost zraka u gorivu .

na vrh Povratak na vrh