Danas je: 21.12.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI A3 1,6 i. - GLAVA MOTORA

Datum objave: 21.12.2011 23:21:08
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Imam audi a3 1.6 benzinac, 97 godiste i problem je u tome sto konstantno drzi temperaturu 90 a ventilator ne radi. Juce mi je upalio lampu da fali tecnosti u sistemu i kada sam dolio, ostavio sam ga na leru da radi dok ne upali ventilator, sto se nije desilo. Creva i hladnjak su postali vreli skazaljka je rasla polako do 90c i tu je stala. Nije mi jasno kako je moguce da ventilator ne vrti a da temperatura ne raste? I dali je bela skrama na poklopcu za ulje siguran znak da je pomesao vodu i ulje i da treba da se predihtuje i poravna glava motora? U napred hvala!

ODGOVOR:

U ovom slučaju se mora provjeriti kolika je stvarna temperatura motora u momentu kada je motor maksimalno zagrijan ili kada je na pokazivaču temperatura 90°C . Možda je temperatura znatno veća od one koju vidite na instrument ploči . Normalno bi bilo da se motor na leru zagrije na 94°C i da se upali ventilator na hladnjaku . Bijela emulzija koju vidite na čepu i činjenica da su gumene cijevi tvrde može značiti da kompresija probija u rashladni sustav a uzrok je oštećena brtva glave motora. U tom slučaju bi bilo jako korisno obaviti kompletno uređenje glave motora.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 i. - DUGO TRAŽE KVAR NA VOZILU ?

Datum objave: 21.12.2011 22:31:30
Slika
PITANJE:

Imam skodu octaviu 1997, nece da pali, kod kuce sam ustanovio da ne daje struju na kablove od svjecica, odvezao sam je na servis vec 4 dana je tamo ne mogu naci kvar, bombine ispravne, razvodna kapa ispravna, imala je alarm al posle udesa mi ne radi, postoji li mogucnost da se alarm nekako aktivirao i da je nesto zablokirao u kompijuteru, i kako to da otklonim.. ? /Pozdrav

ODGOVOR:

Iz Vašeg primjera možete vidjeti da postoje i složeni kvarovi s kojima i stručno osoblje servisa ima poteškoća u otkrivanju kvara . Moje mišljenje je ako imate povjerenje u spomenuti servis dozvolite i omogućite da se još bave s Vašim vozilom . Njima je isto tako u interesu da što prije otkriju kvar i da Vam poprave vozilo . Ako ipak nemate povjerenja onda odmah uzmite vozilo i povjerite popravak servisu kojemu vjerujete . Ovom prilikom ne bih navodio brojne neispravnosti koje mogu biti na Vašem vozilu jer od toga ne bi imali koristi .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4X4 - SLABA VENTILACIJA

Datum objave: 21.12.2011 18:37:28
Slika
PITANJE:

Postovani Vlasnik sam Skode Octavije 1,9 4x4 karavan (vec 6 godina). Takav auto smo kupili jer rado skijamo pa da bi bili sigurniji na zasnjezenim kolnicima. Avto je "Super". Da nije problema nebih vama pisao! Jos kad je auto bio u garantnom roku zalili smo se na problema odmagljivanja prednjeg stakla. naime kad vanjska temperatura padne ispod 0 stupnjeva zamagli se sva stakla i nikako da se odmagle. Prvo su nam rekli da krivo odmagljavamo..pa da je malo plina u Klimi...pa da nam se brzo ovlazi filter kime pa da slabo prolazi zrak... probali smo svega i svasta u ovih 6 godina. Vozio sam bez i filtera, ali nista ne pomaze. Pomorac sam i strojar(Inzinjer) ali nemogu pomagati jednostavno neznam gdje bi mogao biti kvar. sad smo odlucili prodati auto koji oma samo 50 000 kilometara i odlicno je odrzavan samo radi toga. Pomagajte ako znate kako. Zahvalan za svaku pomoc Nikola Markovic

ODGOVOR:

Ovaj slučaj je vrlo interesantan jer druga vozila Skoda Octavia nemaju takve probleme. Interensantno bi bilo usporediti isti takav drugi automobil i sa sigurnošću utvrditi da li i kod drugog vozila postoji sličan problem . Osobno mislim da ne postoji . Moj zaključak je da se Vašim vozilom nitko nije ozbiljno bavio . Kada kažem ozbiljno to znači da je trebalo demontirati kompletnu konzolu vozila ( volan, instrument ploča, i ostali skolopovi ) i tada se može imati neposredni pristup grijaču . Tada se mogu provjeriti svi relevantni detalji ( ulaz zraka, usmjeravanje zraka, rad zaklopki , rad aktuatora grijanja ) . Navedeni radovi su vrlo zahtijevni i složeni . Kada se to radi treba imati puno koncentracije i dosta vremena .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - SPOJKA

Datum objave: 21.12.2011 10:02:19
Slika
PITANJE:

Imam for mondeo 2.0 tdci. Primjetio sam da mi od juče kvačilo odvaja na samom kraju na dnu pa me interesuje šta bi moglo biti u pitanju. Ostale funkcije auta su uredne i nikakva upozorenja nedaje komandna tabla. Molim vas za odgovor šta bi moglo biti u pitanju. Hvala i želim vam svako dobro

ODGOVOR:

Neispravan može biti radni cilindar spojke ( na mjenjaču ) ili glavni cilindar spojke ( u kabini ) . Provjerite najprije ima li ulja u razarvoaru za ulje komande spojke .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,4 i. QUATTRO - TEMPERATURA MOTORA

Datum objave: 20.12.2011 15:51:55
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić pre mesec dana sam kupio Audi A6 2.4 Quattro 121kw AML 2002 godište i imam nekoliko problema sa njim, nadam se ste raspoloženi da mi pomognete. 1. Imam curenje ulja na motoru koje se sliva na auspuh i oseća u autu kada se uključi grejanje. Majstori su do sada zamenili semering na bregastoj,semeringe(čepove) na zadnjoj strani glave motora suprotno od semeringa bregaste i dihtunge poklopaca glave motora, ali je problem i dalje isti. 2. Na dijagnostici pokazuje kvar: senzor temperature rashladnog sredstva motora (G62). Pre toga je fiksirao temperaturu 90stepeni, a sada ide do 100 i ponekad preko toga. Na koliko treba da drži temperaturu i gde se nalazi taj senzor? 3. Na dijagnostici pokazuje kvar: loše paljenje na cilindru 2,4 i 5? Unapred hvala!

ODGOVOR:

Najprije nešto o curenju ulja na motoru . Dio motora koji je od ulja treba pedantno oprati . Nakon toga treba upaliti motor i pustiti da radi . Istovremeno treba gledati na kojemu mjestu na motoru će se pojaviti propuštanje ulja . Kada se to ustanovi imate točno locirano mjesto propuštanja ulja . nakon toga nije teško obaviti zamjenu brtve . Senzor ne drži nikavu temperaturu motora , on samo mijenja električni otpor prema temperaturu rashladnog sredstva ( antifriz ) . Radnu temperaturu motora održava termostat . Zato najprije treba ispitati ispravnost termostata . Kada je ispravan termostat i svi drugi dijelovi rashladnog sustava temperatura motora treba biti 90°C .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 2,0 HDI - SVE SE MIJENJALO A REZULTATA NEMA !

Datum objave: 20.12.2011 14:21:32
Slika
PITANJE:

Postovanje!Javljam se iz Banjaluke u nadi da cete mi odgovoriti.Imam problem koji mi vec deset dana niko ne uspijeva otkloniti.Radi se o Peugeotu 306,01 g.p.2.0.hdi,66 kw,auto se gasi pod punim gasom,najcesce u 3. brzini.U servisu su mijenjali sve sto se moglo promjeniti,pumpa rezervoara,hdi pumpa,regulator pritiska,dize,ventile,elektroniku itd.medjutim problem je ostao isti.

ODGOVOR:

Sve što ste nabrojili da je mijenjano ne znači ništa ako nije postignut rezultat . Sada i Vi znate da postoje i takve vrste kvarova koje su vrlo zahtijevne za defektirati i za otkloniti . Vašim vozilom se treba i dalje baviti u cilju otkrivanja neispravnosti koju ste naveli . Predložio bih da se ispitaju i druge komponente i to : senzor pedale gasa, sustav za regulaciju turbine, senzor tlaka na Rail-u, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor radilice, električna instalacija motora, upravljačko računalo motora , mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

SAAB 9-3 2,0 T- VELIKA POTROŠNJA I ČUDAN ZVUK MOTORA ?

Datum objave: 20.12.2011 13:50:08
Slika
PITANJE:

Postovanje, imam saaba 9-3 2.0t 2007 godiste. Prije 10 dana primjetio sam cudne vibracije i lupanje. imao sam osjecaj kao da auto radi na 3 klipa.kad sjedim u autu imam osjecaj kao da sam upalio traktor, kad se pogleda u unutarnji retrovizor ima se osjecaj kao da magli od vibriranja.Povecala se potrosnja sa 8.5 na 12 litara sto je nevjerovatno.Mislio sam da je problem u svijecicama ali auto vuce kao i prije nikakvih problema nema sa paljenjem i vucom.posumnjao sam na katalizator ali kad sam ga udario nisam cuo nikakvo lupanje.pretpostavljam da keramicke pregrade u katalizatoru nisu ostecene,takodjer sam posumnjao na nosac motora ali sam pregledao i svi su u redu. Majstor nije mogao reci sa sigurnoscu sta bi mogao biti uzrok lupanju i katastrofalnoj potrosnji.dali je moguce da je otisao regulator zraka i goriva ili ima nesto drugo sto bi upucivalo.molim vas pomozite..unaprijed hvala

ODGOVOR:

Na Vaše pitanje ovoga časa mogu dati odgovor i nabrojiti barem dvadeset mogućih uzroka radi kojih se povećala potrošnja goriva i promijenio zvuk motora. Međutim od toga ne bi imali koristi . Zato ću dati kraći odgovor . Na Vašem vozilu treba pregledati : mehanički sustav motora, sustav za dobavu zraka u motor, sustav za dobavu goriva ( ubrizgavanje ) , upravljački sustav motora. Potrebno je obaviti pojedinačno ispitivanje svih sustava koje sam nabrojio.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4i. 16V - ŠTO JE NEISPRAVNO ?

Datum objave: 20.12.2011 13:42:58
Slika
PITANJE:

Opel astra 1.4 16v 2004 god. Na dijagnostici mi se pokazala greska na senzoru bregaste osovine,istu sam kupio ali zamjensku,u ovlastenom opel servisu je zamjenjena ali i dalje kompjuter pokazuje istu gresku. Zanima me dali je moguce da je greska sto to nije originalan senzor ili je problem u instalacijama,kompjuteru ili nesto sasvim deseto? Unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Dobro ste zaključili , uzroci mogu biti sam senzor, električna instalacija, ECU centrala . Uz to uzrok može biti nešto sasvim drugo . U ovom slučaju glavni zadatak servisa je da utvrdi što je neispravno, da predloži rješenje , da uz vašu suglasnost otkloni kvar. Tako barem mi radimo . Nakon toga ne smije se više paliti kontrolna lampica motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT B5 1,9 TDI PD - NE MOŽE UPALITI ???

Datum objave: 20.12.2011 13:36:42
Slika
PITANJE:

Imam Passata B5 sa motorom 1.9 TDI (pumpa dizna). Nemogu da upalim auto jer mi dizna ne dobija signal i nece da otvori. Pregledali smo kompjuter i u njemu je sve ispravno. Sta bi mogao da bude problem? Unapred HVALA!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : sustav za blokadu paljenja ( ključ s transponderom, elektromagnetska antena oko kontakt brave, prijemnik signala na instrument ploči, imobilajzer ) , akumulator/elektropokretač ( veliki pad napona ) , mehaničko stanje motora, zrak u sustavu goriva, faza motora, relej dobavne pumpe, nečist rezervoar, dobavna pumpa, senzor radilice, začepljenje ispušnog sustava, električna instalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

NISSAN ALMERA 1,5 i. - POTROŠNJA ULJA

Datum objave: 19.12.2011 23:05:17
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Drugi sam vlasnik Nissan Almere 1.5 2001 godište. Kupio sam auto sa cca.60000km i već od kupnje je trošio cca. 0.5-1.0 l ulja na 1000km (možda i više). Na autu sigurno nije smanjivana kilometraža. Sad ima oko 115000km i želio bi riješiti navedeni problem. Auto vuče normalno, ne dimi. Katalizator sam zamijenio pred par mjeseci... Drugi problem je voda u autu koja se javlja iza prednjih sjedala. Ne vidim da igdje pušta. Zamolio bi Vas za sugestije kako riješiti navedene probleme. Hvala!

ODGOVOR:

Potrošna ulja nastaje na dva načina i to na vodilice ventila i na klipne prstenove. Na navedenoj kilometraži treba očekivati da su klipni prstenovi dobri i da se potrošnja događa preko vodilica ventila. Uređenjem glave motora može se to uredno riješiti . Potrebno je samo vrlo stručno i kvalitetno sve odraditi . Voda može ulaziti u vozilo kroz bočna stakla na vratima, na brtvu zadnjeg stakla, kroz podnicu ako postoji oštećenje .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT B5 1,9 TDI PD - ZAŠTO TEŽE PALI ?

Datum objave: 19.12.2011 22:58:56
Slika
PITANJE:

Dobar dan...Imam passata b5.5 1.9 tdi sa 130ks i imam dva problema. Prvi problem je taj da auto kad je hladan ne upali "slatko" nego kao da malo zatrokira, kao da prvo upali 2 ili 3 cilindara, ali uvjek upali i sve je ok i prilikom hladnog starta iza auta mogu primjetiti da auto dosta dimi, nekakav plavkasti, tamni dim! Nakon sto se ugrije sve je ok...nema nikakvog dima pri bilo kojim okretajima i servisirao sam auto prije 1700km i nije potrosio kapi ulja!! Drugi problem je mijenjanje brzina...kada je auto hladan mjenjac je super, sve se brzine super saltaju ali kada se ugrije malo jace( mozda nakon 1 sata) jako je tesko prebaciti u rikverc..promijenio sam ulje u getribi sa original vw uljem i falilo je negdje 2 deci i nakon toga saltanje se poboljsalo za nekih 15 posto ali i dalje je dosta tesko. Inace nema nikakvih znakova da je set kvacila prikraju..kod kretanje auto ne zatrese, lamela ne proklizava, vuce super... Inace, auto je iz 2001. godine i getriba je sa 6 brzina i presao je 180000km. Molio bih vas za misljenje sto mi je ciniti... HVALA UNAPRIJED.

ODGOVOR:

Mogući uzroci otežanog paljenja su : akumulator, elektropokretač ( mali broj okretaja prilikom startanja ) , zrak u sustavu goriva , mehaničko stanje motora, filteri, senzor temperature motora, dize, EGR ventil, električna instalacija motora, senzor radilice . Dim koji vidite nakon paljenja nastaje radi izostanka paljenja jednog cilindra . Mogući uzroci : grijač, diza, niža kompresija na jednom od cilindara. Bez pregleda i ispitivanja na vozilu nisam mogao dati jednostavniji odgovor .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 i. - ČUDNE VIBRACIJE ?

Datum objave: 19.12.2011 19:06:26
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam opel corsu 2002 g. 1.2 benzinac i unazad godinu dana auto prilikom ubrzanja tj. dodavanja gasa u bilo kojoj brzini počinje tresti. posebno je izražajno pri višim brzinama u manjim brojevima okretaja. također prilikom jačeg kretanja tj startanja dolazi do nekakvog preskakanja kod lijevog pogonskog kotača uz specifičan zvuk. prilikom svakog oduzimanja gasa auto se smiri.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu i bez mogućnosti uvida na vozilu , navodim moguće neispravnosti : nosači motora, homokinetički zglobovi, poluosovina, transmisija, odstupanje od geometrje prednjeg ovjesa, spojka . Blic pregledom Vašega vozila odmah bi mogao navesti točna uzrok i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W210 E 220 D - FAZA VISOKOTLAČNE PUMPE

Datum objave: 19.12.2011 19:01:48
Slika
PITANJE:

Imam pitanje za MERCEDES 210 W E220D,1996. godište. Skidana je glava i brušena,poravnata i ventili ošlajfani.Postavljena je glava,bregasta i radilica su podešene,a boš pumpu nemozemo dovesti u fazu paljenja. Dali nam mozete objasniti kako dovesti boš pumpu u fazu paljenja,i da li postoji jos neka mogucnos za dovesti motor u fazu paljenja. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Na bočnoj lijevoj strani pumpe postoji karakterističan čep koji treba skinuti i na njegovo mjesto fiksirati specijalni alat . Točan položaj faze pumpe je kada laganim okretanjem osovine pumpe a gladajući kroz spomenuti otvor ( prije nego se stavi specijalni alat ) ugledate specifičan svornjak ( nosić ) koji treba biti u pravcu otvora za alat . Tada  se lagano i precizno fiksira alat u koji uskoči spomenuti svornjak. Tada se osovina pumpe ne može više pomaknuti jer je drži spomenuti alat. Kada je to tako namješteno i fiksirano može se ugraditi visokotlačna pumpa . Bez spomentutog alata je vrlo teško jer se osovina pumpe i navedena oznaka uvijek pomakne prilikom ugradnje pumpe .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 D - NAKON POPRAVKA MOTOR JAKO LOŠE RADI , POMOĆ !!!

Datum objave: 19.12.2011 10:40:23
Slika
PITANJE:

radio sam sam osvježenje motora golf 1dizel.kada zam stavljao klipove strelice na glavama klipova sam okrenuo prema zupčastom remenu,što mislim da je ispravno.normalno da sam ravnao glavu.kada sada upalim motor sav se trese i izbacuje preveliku količinu bijelog dima.kada odvrnem 2ili3diznu hoće da se ugazi a na 1i4 skoro pa da i ne mijenja rad motora a vidim da baca gorivo.molim vas recite mi gdje sam pogriješio i šta treba da uradim da bih to otklonio.hvala unaprijed

ODGOVOR:

Teško je postići rezultat kada se upuštate u najsloženije poslove oko uređenja motora a nemate potrebno znanje i servisne uvjete. Sada ću nevesti neke važne činjenice koje su bitne da motor ispravno radi . Strelice na klipovima su usmjerene prema zupčastom remenu . Ako je istrošenej cilindra veće od 0,10 mm , mora se raditi strojna obrada cilindara i ugraditi novi veći klipovi . Glava motora mora biti kompletno uređena i to : sicevi ventila, vodilice, dosjedna površina za brtvu glave. Ako se ventili podešavaju iste treba podesiti ( usisni 0,25 mm , ispušni 0,45 mm ) . Ako su podizači ventila hidraulični , ventili se ne podešavaju . Nakon obrade i uređenja glave potrebno je staviti odgovarajuću i najkvalitetniju brtvu glave motora. Vijci glave moraju biti novi i zategnuti na točno određeni način . Faza motora mora biti točna a položaj faze se namješta pomoću alata za blokadu bregaste osovine i visokotlačne pumpe . Nakon toga pomoću komparatora , podešava se statički kut predpaljenja koji mora biti podešen na 0,92 mm . Kada je ovaj dio završen , ugrađuju se provjereno ispravne dize i grijači . Sustav goriva se odzračuje i motor se pali. Kada se upali motor probjeri se da li sustva goriva ima zraka . Ako zraka nema motor ispravno radi i ima snagu . Kada je obavljeno sve po pravilima struke kompresija motora mora biti iznad 30 bara . Ukoliko postoji bilo kavo odstupanje od činjenica koje sam naveo mogu nastati nepravilnosti u radu motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA C 1,2 i. - LAMBDA SONDA

Datum objave: 18.12.2011 18:13:06
Slika
PITANJE:

Poštovani! Na svojoj Corsi C 1.2 2003. godište imam problem s famoznom zutom lampicom. Par puta sam na dijagnostici provjerio da je rijec o lambda sondi. Isto toliko puta sam je i ponistio :) i nisam je mijenjao. Majstor mi je rekao da bi bilo pozeljno zamijeniti istu ukoliko se ponovo upali. Nakon 5000 KM ponovo gori i vjerovatno je potrebna zamjena. Greska koju izbacuje je toplotni senzor sonde, ali koje, jer ih ima dvije? Auto normalno radi, vuče kako treba, normalno troši... Ostale greske ne izbacuje na dijagnostici... Da li se moze popraviti samo senzor ili se mora kupiti neka fuš zamjenska sonda? Hvala

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora se može paliti i radi drugih mogućih neispravnosti i to : loša iskra na svjećicama, loš rad bobine, prevelika količina goriva na injektorima, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, električna instalacija, propuštanje na usinom kolketoru, mehaničko stanje motora, katalizator, električna instalacija , ECU centrala. Često puta se dogodi da se ugradi nova lambda sonda a da ista nije uzrok . Stručna osoba servisa može nakon ispitivanja svega što sam spomenuo , otkriti što je neispravno i tada otkloniti kvar . Neispravnu lambda sondu uvijek stignete zamijeniti ako je ona stvarno neispravna. Neispravna lambda sonda se ne može popraviti . Ugraditi treba smo odgovarajuću i ispravnu lambda sondu . Praksa je pokazala da je najbolja nova i originalna.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,25 i. - ELEKTROPOKRETAČ

Datum objave: 18.12.2011 17:56:49
Slika
PITANJE:

Poštovanje, U zadnje vrijeme se dešava da prilikom paljenja automobila Ford-Fiesta mk4, 1998, benzinac, 50 ks teže zaalnasuje.Samo jednom je alnaser skidan da bi se provjerilo stanje četkica i to prije 6 godina...samo je opran u benzinu i ponovo vraćen.Sada se ponekad desi da teže zaalnasuje ali sastavi iz prve.Akumulator je Munja i nov je.Da li se radi o potrošenim četkicama ili....? Hvala Vam unaprijed!

ODGOVOR:

Napravite detaljan servis elektropokretača , po potrebi ispitajte napon punjenja . Na elektropokretaču može biti neispravno : elektromagnet ( automat ) , zupčanik ( bendix ) , četkice, ležajevi, kolektor .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - LAMPICA MOTORA I LOŠ RAD MOTORA

Datum objave: 18.12.2011 16:23:11
Slika
PITANJE:

Imam pitanje vezano za ford mondeo 2002 2.0 TDCI 96KW, u pitanju je trenutno jedan od injektora, tacnije na cyl.4, ranije se iskljucivao injektor na cyl. 1 i cyl. 2, desi se takva jedna situacija u intervalu od par mjeseci i na simbolican nacin, pri malom broju obrtaja, kada vozim otprilike nekih 60 km/h a mjenjač u 4 brzini, pritiskom na gas se pojavi blinkanje lampice na instrument tabli i svaki put do sad je utvrđeno da je neaktivan neki od injektora, software to definise kao npr.'cyl.4 iznad praga detonacije'. Kada se to desi, auto povežemo na PC unesemo hex kod(što predstavlja vjerovatno set instrukcija board-u auta za pravilan rad dizne) i auto ponovo profunkcionise, jedino sto se moram malo zaputiti s autom, jer u Sarajevu jos nikog ne mogu da nadjem do to uradi. Jucer sam kao konačno nasao servis u Sarajevu koji ce to uraditi i rekli su mi da to mogu popraviti i da im treba citav dan za to(ranije mi je to majstor reprogramirao u trajanju od par minuta), te da nismo ranije dobro kodirali dizne, jer njihov aparat ne pokazuje i ne iscitava nijedan kod te da nije nijedna kodirana po njihovom zakljucku. Ja obecao dovuci im i ostaviti auto ali istovremeno sam i malo zabrinut zbog gore navedenih konstatacija. Pitanje je : imate li kakvu konstataciju na gore navedeno ponasanje dizni i neznam smijem li otici u ovaj servis :) LP i svako dobro !!!

ODGOVOR:

Činjenica je da se Vašim vozilom treba baviti servis koji može i zna defektirati a nakon toga i otkloniti kvar . Ako ste Vi vlasnik vozila Vi tražite servis za koji znate da je dobar . Kada pronađete takav servis , zatražite od servisa da Vam kaže da li može otkloniti kvar koji imate . Nije potrebno da istražujete kakvu servisno dijagnostičku opremu imaju i da Vam tumače način programiranja diza . Nakon popravka za koji ste se dogovorli Vaše vozilo treba biti ispravno , motor mora mirno raditi a kontrolna lampica ne smije se više paliti . Servisu trebate također omogućiti da ima dovoljno vremena za popravak i završnu kontrolu . Nitko ne voli raditi pod pritiskom i stalnim pitanjem kada će vozilo biti gotovo. Po potrebi ostavite vozilo u servisu koliko je potrebno .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A8 2,8 i. - TEŠKO PALI

Datum objave: 18.12.2011 15:32:50
Slika
PITANJE:

AUDI A8 V6 2.8cm BENZ 95god. TESKO PALI I NECE DA PRIMI GAS Postovanje,imama problem sa autom teze pali kad je zagrijan auto pa onda ne prima gas i secka cjelo vreme ,obrtometar ide do 2200rpm i vraca se polako do 1700rpm.hvala i puno pozdrava....

ODGOVOR:

Sve neispravnosti na Vašem vozilu možete otkriti nakon što napravite detaljnu dijagnostiku motora i mjenjača ( ako je mjenjač automatski ) . Potrebno je najprije provjeriti u kakvom stanju je mehanički sustav motora ( faza, kompresija, bregaste osovine ) . Nakon toga ispituje se sustav dobave goriva ( ubrizgavanje ) i to : tlak goriva, količina goriva, injektori, svi senzori motora, mjerač mase zraka, lambda sonde, električna instalacija motora , svjećice, bobine, kablovi, elektronika paljenja.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 i. - ČUDAN ZVUK

Datum objave: 18.12.2011 15:20:02
Slika
PITANJE:

Poštovani, Vozim Ford Focus 1.4 (Zetec-SE) 2002. god. Auto ima 140.000 km i do sada sam s njim bio jako zadovoljan. Imam ga 4 godine od 70.000 km auto je redovito servisiran. Nazalost danas je nakon voznje od kojih 60 km stao. Ugasio se na semaforu i vise ne zeli upaliti. Kod pokusaja paljenja motor proizvodi cudan zvuk uz uobicajen zvuk okretanja motora i alansera cuje se nesto kao da netko vrti zeljezne kuglice u limenom loncu, slikovito receno. Ulja, vode ima normalno. Kod verglanja, lampica pritiska ulja i lampica check motora se uredno ugase. Sve remenice mikro remena se uredno vrte. Bregasta se okrece. Molim Vas mozete li mi pomoci o cemu se moze raditi? Unaprijed zahvaljujem. Lijep pozdrav.

ODGOVOR:

U svakom slučaju motor treba odmah pregledati radi čudnog zvuka koji ste čuli. Najprije se provjerava mehaničko stanje motora ( faza, razvodni mehanizam, kompresija ) , nakon toga sustav ubrizgavanja ( tlak goriva, injektori, svi senzori motora, davači , aktuatori ) , na kraju sustav paljenja ( iskra na svjećicama, elektronika paljenja ) .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 1,9 D - VENTILI ?

Datum objave: 18.12.2011 12:31:14
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine,da vas pohvaljujem nema potrebe sve se vidi iz prilozenog,imam pezo 405 1,9 d,problem je potrosnja oko 9,5 l na 100 km,bio je pukao zupsasti pa je zamjenjena bregasta i 3 ventila,on pali perfektno i vuce dobro,cuje se neki zvuk u motoru,da li ventili imaju veze sa potrosnjom il je nesto drugo,hvala vam unaprijed

ODGOVOR:

Na potrošnju goriva utjeću brojni faktori pa i ventili . Ventili moraju biti podešeni prema tvorničkim uputama, usisni 0,20 mm a ispušni 0,30 mm . Uz to mora biti dobra kompresija, dize, visokotlačna pumpa , termostat, filteri.

na vrh Povratak na vrh