Danas je: 23.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF IV - BRZINOMJER

Datum objave: 27.11.2011 11:08:46
Slika
PITANJE:

Poštovani:Imam golfa4 2001 god 85kw. Imam problem sa kazaljkom koja pokazuje brzinu nekad radi nekad neradi. Promijenio sam senzor na mjenjaču i opet mi se javlja greska na tom senzoru.

ODGOVOR:

Osim davača impulsa ( senzor brzine na mjenjaču ) postoje i drugi uzroci radi koji povremeno ne radi brzinomjer . Provjerite slijedeće : konektor davača impulsa, električnu instalaciju od davača impulsa do instrument ploče, konektore na instrumnet ploči . Uzrok može biti i puknuće hladnog lema na instrument ploči odnosno sama instrument ploča .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,6 D - TEŠKO PALI NA HLADNO I TOPLO

Datum objave: 27.11.2011 10:58:58
Slika
PITANJE:

pozdrav kolega vidim pomzete ovim ljudima pa zelio bih se kosultovati sa tbom kao kolegom ja imam problem na ford fiesti 1.6 l dizel motor urdjen generalno zamjena stublina kao i klipnih prstenova radi veoma dobro ima dobru snagu ali problem je u paljenju dugo alnasuje pa onda sastavi upali uzubljenje zupčanika ja lično uzubio i sve je okej i topal i hladan motor dugo alnasuje

ODGOVOR:

Navesti ću moguće neispravnosti radi kojih Vaš motor teško pali a to su : mehaničko stanje motora ( podešenost ventila, tlakovi kompresije, točan položaj faze motora ) , prisutnost zraka u gorivu, ispravnost grijača, ispravnost diza, stanje akumulatora ( struja startanja ) , ispravnost elektropokretača ( pad napona ) . Provjerite sve što sam naveo kao moguće razloge .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 D - PROŠAO SAM KROZ VODU - MOTOR NE PALI ?

Datum objave: 25.11.2011 19:09:10
Slika
PITANJE:

pozzz posjedujem golfa 3 karavan 19 d..juče sam prošao kroz lokvu vode i ugasio se nakon toga neče da zavregla ama baš ništa ,pokuša sam preko kabela da ga upalim i šlepanjem nema nikakvih znakova zivota .kad se šlepa i pusti kumplug palit blokaju kola ..šta bi moglo bit hvala..

ODGOVOR:

Prilaskom kroz vodu motor je dobio hidraulični udar . To znači da je voda ušla u cilindre . Voda je nestlačiva i zato se motor ne može okrenuti ni pomoću elektropokretača ni pomoću šlepanja. Treba izvaditi dize, očistiti cilindre od vode, po potrebi urediti dize i tak tada pokušati upaliti motor. Ako nije došlo do oštećenja motora motor bi trebao upaliti .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 i. - NESTAJE ANTIFRIZ

Datum objave: 25.11.2011 17:08:57
Slika
PITANJE:

Postovani: Imam peugeot 206 1.4 2004 god prije par dana je poceo gubiti rashladnu tekucinu a tokom kretanja I same voznje a pri promjeni brzine tj mjenjanja brzine u kabini se cuje protok vode..kao da tece kroz neka crijeva...dali mogu sam poduzeti nesto da to popravim I sto bi to moglo biti..unaprijed hvala..

ODGOVOR:

Prvi korak je da točno utvrdite mjesto propuštanja rashladne tekućine. To može biti na : pumpi za vodu, na bilo kojoj gumenoj cijevi rashladnog sustava, na hladnjaku, na nekoj od brtvi motora, na radijatoru grijača, na ekspanzionoj posudi , na čepu ekspanzione posude. Kada otkrijete mjesto propuštanja možete odmah zaključiti možete li to riješiti ili ne . Ako ne uspijete javite se ponovo .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 19 - NE RADI MI GRIJANJE

Datum objave: 25.11.2011 10:28:52
Slika
PITANJE:

Poštovani,imam problem s mojim Renaultom 19,94.g.Naime radi se o tome da skoro nikako ne radi grijanje u kabini tj.na 1.stupnju malo grije a ako se pojaca strujanje onda izlazi hladan zrak.Termostat radi pravilno,motor postize radnu temperaturu,probao sam na preporuku sa zamjenom malog hladnjaka i sa ciscenjem hladnjaka i cijelog sustava i zamoijenjena je rashladna tekucina ali nista nije pomoglo.Koji bi jos uzrok problema mogao biti?Hvala i srdacan pozdrav.

ODGOVOR:

Nabrojiti ću sve moguće uzroke a to su : termostat , pumpa za vodu, cirkulacija kroz veliki hladnjak, cirkulacija kroz mali hladnjak, filter kabine ( ako postoji ) , komande grijača, zaklopke za usmjeravanje zraka kroz grijač . Neispravna brtva glave motora ( tada kompresije probija u rashladni sustav ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,O DTI - VELIKI OBLAK DIMA UPOMOĆ !

Datum objave: 24.11.2011 17:07:15
Slika
PITANJE:

POŠTOVANJE! VOZIM OPEL VECTRA 2,0 TDI 2002GOD.SVE JE BILO UREDU DO NEKI DAN ,DOK SAM VOZIO ODJEDNOM IZ HAUBE POČEO DIM IZLAZIT NE VIDI SE PRST PRED OKOM .UGASIM AUTO POZOVEM MAJSTORA.MAJSTOR VOZO I NIŠTA NIJE MOGAO USTANOVIT,EVO VEĆ 2 DANA I JA VOZAM I NIŠTA NE PRIMJEĆUJEM ,ALI MOJA ŽENA NESMIJE NI BLIZU VOLANA ,PA VAS MOLI AKO MI MOŽETE POMOĆI DA MI ODGOVORITE ŠTA DA RADIM,JER JA MORA SVE OBAVEZE ODRAĐIVAT. ZAHVALJUJEM UNAPRIJED!

ODGOVOR:

Dim koji ste vidjeli je vjerovatno bio bijeli . Isti je mogao nastati ako je dio rashladne tekućine došao u kontakt s vrućim ispušnim sustavom ili ako je došlo do prevelikog tlaka u rashladnom sustavu motora. U tom slučaju vrući antifriz izbije na čep ekspanzione posude i tako stvori bijeli dim . Na vašem vozilu treba smo dobro ispitati rashladni sustav , sve cijevi rashladnog sustava, radnu temperaturu motora . Takav pregled možete obaviti u svakom boljem autoservisu .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 2,0 TDI - TURBINA

Datum objave: 24.11.2011 16:26:47
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meiću. Imam jedno kratko pitanje za vas. Postoji li mogučnost da zbog lošeg goriva dolazi do zaprljanja turbine te njenog iskljućivanja? Inaće radi se o autu Golf 5 2.0 TDI sportline 2005 godište 130000 tkm. Unaprijed zahvaljujem, te srdaćan pozdrav iz okolice Vukovara.

ODGOVOR:

Uzrok koji ste Vi naveli stavio bih na zadnje mjesto . Prije toga bih stavio slijedeće razloge : senzor pedale gasa, EGR ventil, MAF senzor, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor radilice, električna instalacija mmotora, sustav za regulaciju tlaka turbine, filteri, senzor tlaka zraka , regulator količine goriva, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,5 TD - ISTROŠENOST CILINDRA

Datum objave: 24.11.2011 16:18:23
Slika
PITANJE:

Opel corsa 1.5td ima pregeno oko 700000km i nije imala nikakav problem sad mi je pukla glava i kad je vek rasturena hocu da smenim samo karike koliko je dozvoljena istrosenost hilzni da bi dobio dobar efekt i koje marke karike i diktona za glavu bi mi preporucili Vi

ODGOVOR:

Klipne prestenove ( karike ) možete ugraditi ako cilindar mije previše istrošen . Ako je istrošenje veće od 0,10 mm onda klipni prstenovi neće pomoći . Pomaže jedino obrada cilindara na prvu ili drugu specijalu i ugradnja drugih , odgovarajućih klipova. Poznate marke klipova i klipnih prstenova su : MAHLE , NURAL, AEH . Kvalitetna brtvila motora su : Elring, Reinz, Getze .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W124 250 TD - HIDROPNEUMATSKI OVJES ?

Datum objave: 24.11.2011 15:49:20
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću,posedujem mercedes benz w124 250TD karavan iz 1988.godine i mogu reći da udobniji i po voznim karakteristikama bolji auto nisam vozio.Do pre tri meseca sa njime nisam imao problema što se tiče nekih većih zahvata na autu,međutim pošto je karavan znate da ima sistem samonivelirunga na zadnjoj osovini i on je pre tri meseca zatajio.tako što je počeo da skače po neravnom putu.Pitao sam par majstora (prijatelja)sta to može da bude ,jedan kaže bombice-drugi veli amortizeri,ja ne budem lenj poslušam i jednog i drugog i zamenim bombice i amortizere (doduše kupim polovne,jer ne isplati se ulagati u tako star auto,a po gotovu što planiram da ga prodam).Međutim od tada ide nevolja,sistem je super radio nekih 3-4 nedelja lepo je špilovao auto,kad jedno jutro izađem da upalim mecu i primetim da mi je zadnji levi trap spušten(napominjem samo leva strana),uđem u auto upalim ga i on bez problama podigne pomoću nivelirunga levu stranu,i od tada opet počinje da neprijatno skače.Odem kod majstora koji mi je zamenio amortizere i bonbice da vidi šta je po sredi,međutim on baca loptu na neispravne bombice,ja odem kod čoveka što mi je prodao delove da mu saopštim vest a on će"majstor koji ti je menjao delove nije kvelitetno odradio posao",(a pri tome mu ja odgovorim da me je on poslao kod njega "prijatelja" da mi zamene te delove). Recite mi gospodine Meiću šta to može da bude,napominjem da je u sistemu original ulje za nivelirung (zamenjeno oko 2,5l,majstor kaže da je staro ulje zamenjeno novim),bomnbice suve takođe i amortizeri.Pomoću kog sistema vozilo pozadi špiluje, jer pomoću bombica ili pomoću amortzizera kao na običnom sistemu ogibljenja (pitam jer sam naišao na različita mišljenja majstora ovde kod nas).Ja sam kod komšije na kanalu probao sistem za podizanje i spuštanje auta i on super funkcioniše,samo me brine to poskakivanje. Unapred vam sa zahvaljujem na vašem trudu da pomognete nama laicima oko saveta za servisiranje naših ljubimaca.Želim vam sve najbolje u vašem daljem radu. PS.Recite mi da li poznajete nekog majstora iz Srbije koji može da mi pomogne oko mog ljubimca (da je dobar a uz to i jeftin,jer kod nas kada vide da voziš mečku (bez obzira na godište)odmah misle da si pun para).Pozdrav!

ODGOVOR:

Hidropneumatski ovjes ( koji imate na vozilu ) je kombinacija plinske opruge ( kugla ) i radnog hidrauličnog cilindra. Istovremeno djeluje kao opruga i kao amortizer. Visokotlačna uljna pumpa  ( tlak oko 120 bara ) tlačenjem ili isisavanjem ulja više ili manje stlačuje plinu kugli ( to je obično dušik konstantne količine ) . Ulje i plin koji se nalaze pog istim tlakom odvojeni su membranom. Ventil između radnog cilindar i kugle propušta protok ulja ( prema opterećenju ovjesa ) i djeluje kao prigušivač oscilacija . Istovremeno i drži nivo karoserije na potrebnoj udaljenosti od poda . Mogući uzroci neispravnosti su :  hidropneumatska kugla, ventili u kugli, radni cilindar, cijevni vodovi, tlačna pumpa .  NEMAM saznanja gdje možete popraviti Vaše vozilo u Vašoj državi .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT - ANTIFRIZ

Datum objave: 24.11.2011 10:31:45
Slika
PITANJE:

Izmjena antifriza+omjer antifriz:voda Srdačan pozdrav! Po savjetu svojeg mehaničara, izmjenio sam antifriz sa omjerom da sam stavio 3 litre Ina AL SuperFord naspram 2 litre vode u Ford escort,ghia 1991.Može li vaš komentar i zašto mi nije savjetovao omjer 1:1,kako i piše na uputstvu.Mane i prednosti...

ODGOVOR:

Omjer antifriza i vode treba biti takav da gradacija bude za -40°C . Takva koncentracija djeluje na rashladni sustav kao zaštita ( antikorozivno djelovanje u trajanu od dvije godine ) . Nakon miješanja antifriza i vode uvijek se mjeri i provjerava kolika je koncentracija i to upravo zato da se dobije da to bude za -40°C . Riječi Vašeg mehaničara ne bih komentirao .

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADET - VOLAN

Datum objave: 24.11.2011 09:52:07
Slika
PITANJE:

Poštovani,pokušavam vam poslat ovaj e-mail na adresu www.autoservis-meic.hr . koju ste mi dali prošli put ali odbija mi poslati pa vam moram pisat na ovu staru adresu.prvo želim da vam puno zahvalim jer ste uvijek brzi i konkretni u svojim odgovorima što me više puta spasilo od nepotrebnog bacanja novca za otkrivanje problema.i sada imam nešto na lageru,naime,na opel kadetu jaje kada smotam volan do kraja i idem u nazad kotači mi počnu nekako zabacivati,kao da proklizuju po nečemu,u vožnji je sve normalno.krajnike,ležajeve i zglobove sam mijenjao u zadnjih godinu dana na obje strane,amortizeri nisu loši pa neznam šta mi još ostaje.kakvo je vaše mišljenje?hvala!

ODGOVOR:

Uzrok može biti loše podešena geometrija ovjesa ( špur, zatur, nagib ) . Osim toga provjerite da li je podjeljenost zubne letve točno na sredini . To znači da zubna letva ide u lijevu i desnu stranu za istu dužinu ( ne smije ići u jednu stranu više a u drugu manje ) .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,8 i. - BEZ TERMOSTATA JE HALDNO

Datum objave: 23.11.2011 18:45:43
Slika
PITANJE:

Audi 80, 1991 g, 1.8 problemi sa termostatom Kupio sam navedeni auto, problem je bio u termostatu koji je zastekao otvoren. Promijenio sam termostat ali sada se motor pregrijava, kao da termostat ne radi tj. da je zatvoren. Mislio sam da je greska na novom termostatu pa sam nabavio drugi. Situacija je opet ista, motor se pregrijava i nema grijanja u kabini. Gornje crijevo dovoda rashladne tekucine u hladnjak je kipuce a donje hladno. Kada se termostat izvadi onda, normalno motor u voznji ne moze postici radnu temperaturu ali cim se malo stoji na mjestu temperatura se dize i grijanje radi sve jace u kabini. Problem 2. Curi mi rashladna tekucina po ispusnoj grani, odmah uz glavu motora. Ne vidi se od kuda jer je iznad postavljena usisna grana. Dali ima na tom dijelu kakvo crijevo od rashladne tekucine? Ili cu morati skidati usisnu granu da vidim gdje eventualno pusta. Hvala najljepsa.

ODGOVOR:

Sve detalje koje ste naveli ukazuju na potrebu da se demontira glava motora i da se ista uredi po svim pravilima struke . Curenej ispod glave je sigurn znak da je oštećena brtva glave ( na tom mjestu nema nikakve cijevi ) . Dakle u ovom slučaju treba skinuti glavu motora , napraviti kompletnu obradu i uređenje glave , zamijeniti sva brtvila galave , isprati rashladni sustav , staviti novi termostat ( koji već imate ) i problem je riješen .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,9 TDI - VELIKA POTROŠNJA ULJA

Datum objave: 23.11.2011 18:31:39
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meić Posjedujem Golf 5 105ks 1.9 TDI koji je prešao 165 000 km i nakon urađenog servisa lampica od ulja svijetli već nakon 3500 km. Da li je to normalna potrošnja ulja, ako nije, što bi trebao poduzeti? Unaprijed hvala Mirko Raič

ODGOVOR:

Ako lampica za ulje svijetli radi nedostatka ulja ( povećana potrošnja ) tada najprije treba doći do spoznaje na koji način motor troši ulje . Na Vašem vozilu to s emože događati na tri načina i to : preko vodilica ventila, preko turbine , preko klipnih prstenova. Pregledom vašega vozila može se doći do spoznaje kako Vaš motor troši ulje .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,6 i. - VELIKA POTROŠNJA PLINA ?

Datum objave: 23.11.2011 18:17:49
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam jedno pitanje u vezi plina. znaci imam golfa 4 1.6 i ima ugrađen plin ali mi se cini da trosi jako puno, cak do 20 litara plina na 100 km.. Da li imate mozda kakvih iskustava sa potrosnjom plina s navedenim autom i jel se moze u vasem servisu smanjiti potrosnja? I kad se moze doci kod vas na servis?

ODGOVOR:

Prvo pitanje koje bih ja postavio je : kolika je potrošnja benzina i da li je i ona povećana ? Ako je i potrošnja benzina povećana onda treba najprije ispitati sve dijelove i skolopove sustava elektronskog ubrizgavanja benzina, sve djelove sustav za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora. Ako postoji bilo kakva neispravnost ili greške iste treba otkloniti i dovesti sve što sam spomenuo u ispravno stanje . Česti uzroci povećane potrošnje plina nije plinski sustav nego upravo sve što sam spomenuo . Provjerite kolika je potrošnja goriva ( benzina ) i ako je ona povećana , napravite diajgnostiku motora . Nakon toga otklonite sve pronađene neispravnosti i tada mi jevite kolika je potrošnja plina . Ako želite obaviti temeljitu i kvalitetnu dijagnostiku motora i nakon toga otkloniti nedostatke rado ćemo to vama napraviti .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,5 DCI - ZABRINJAVAJUČI NATPIS

Datum objave: 23.11.2011 18:08:30
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu, Na instrument tabli od renaulta clio II, 1.5 dci u toku voznje upalila se lampica SERVIS i lampica od AIR BAG pa me zanima u cemu bi mogao da bude kvar. Taj dan sam uradio servis (zupcasti remen, vodena pumpa, spaner, remen alternatora, ulje 10w40, filter ulja, antifriz). S postovanjem,

ODGOVOR:

Natpis SERVIS se upali uvjek kada postoji bilo kava električna ili elektronska neispravnost na vozilu . U ovom slučaju sustav zračnog jastuka je izvan funkcije i zato Vas natpis SERVIS upozorava da posjetite servis u kojemu ćete riješiti problem ( kvar ) zračnog jastuka . Kada se otkloni kvar na zračnom jastuku natpis SERVIS će se automatski ugasiti .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,3 S - PUNO NEPOZNANICA ?

Datum objave: 23.11.2011 17:16:16
Slika
PITANJE:

INTERESUJE ME NEKI PAR PITANJA GOLOF 2 1.3 1984 GOD 40 KW STARA TIPA DALI SE VENTILI STELUJU NA HLADNO 0.15 I 0.25 I DALI IMA VIJAK ZA STELOVANJE IL SU PLOCICE NA ZAZORU VENTILA MOZE SLIKA STELOVANJA DA VIDIM KAKO SE STELUJE. STA MOZE DA BUDE KAD MI DUVA CRIJEVA I KOLIKI TREBA PRITISAK DA BUDE U BOCI ZA VODU .KOLIKI TRBA DA BUDE ZAZOR NA PLATINSKIM DUGMADIMA . KOLIKI JE MOMENT STEZANJA GLAVE HVALA

ODGOVOR:

Ventili se podešavaju 0,15 mm i 0,25 mm , postoji vijak za podešavanje. Tlak u rashladnom sustavu može biti 1,3 bara a ako je veći onda je neispravna brtva glave motora. Platine možete podesiti na 0,4 mm . Vijci glave se stežu : 40 Nm, 60 Nm, +180° .

na vrh Povratak na vrh

NISSAN MICRA 1,0 16V - MALO VIŠE TROŠI

Datum objave: 23.11.2011 17:01:59
Slika
PITANJE:

Pozdrav ! Vozim nissan micru 1.0 16 v 1996 god. Auto sam kupio prije dvije godine i zasada sam zadovoljan jer nema nikakvih kvarova. Ali.... Zanima me koliko je realna potrošnja takvog auta jer mi se čini da troši malo previše. Mjerio sam portošnju i izračunao 7 do 7,5 litara. Ne vozim agresivno, većinom otvorena cesta, 80 km/h u petoj, ali imam 120 kg. ( ako to što utiče na potošnju tako malog auta ). Zanima me može li se što "poriktat" na autu kako bi trošio manje jer sam čuo da bi trebao manje trošit. Prije sam vozio peugeota 1.5 diesel 1993 koji je trošio 4 litre pa mi je ovo veliki financijski udar jer dnevno prelazim oko 70 km. ( peugeot se nažalost pokvario zbog pregrijavanja jer nema kazaljku za temperaturu ). Unaprijed zahvaljujem na odgovoru !

ODGOVOR:

Potrošnja goriva na otvorenoj cesti uz umjerenu vožnju je 5,9 litara a u gradskoj vožnji je 7,4 litre. Potrošnja ovisi o trenutnom stanju mehaničkog sustava motora ( kompresija, stanje usisnih kanala, stanje ispušnog sustava ) , o ispravnosti elektronskog sustava ubrizgavanja, o stanju sustava za stvaranje iskre na svjećicama . Korisno bi bilo provjeriti ispravnost lambda sonde i napraviti eko-test .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - NEMA SNAGE

Datum objave: 23.11.2011 08:02:09
Slika
PITANJE:

KOD MENE JE GOLF 4 TDI 90KS,NEZNAM STA MOZE DA BUDE KAD AUTOPUTEM IDEM DO 120 KM/H,I STANU OBRTAJI STA MOZE DA BUDE,UGASIM GA U VOZNJI I UPALIM OCEPI I ONDA IDE MALOO NEKO VRIJEME I OPET NEMOZE DA IDE.KAZU DA JE TURBINA.EGR,ILI MOZDA MJERAC ZRAKA.STA VI MISLITE STA JE?UNAPRED HVALA VAM

ODGOVOR:

Pregledom Vašega vozila može se točno utvrditi zašto motor nema snage . Moguće neispravnosti su : senzor pedale gasa, MAF senzor, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, senzor MAP, EGR ventil, regulator količine goriva, dize, solenoid vremena ubrizgavanja, mehaničko stanje motora, senzor radilice, djelomično začepljenje auspuha, električna instalacija motora, senzor položaja pedale kočnice .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 i. - POTROŠNJA ULJA

Datum objave: 22.11.2011 18:54:54
Slika
PITANJE:

Pozdrav!Imam avto Hyndaj accent 1.3/ 63 kw,2000 god.prošao 100 000km.Uje 10w-40,na 2000km troši 0,5l.Prosim recite mi u čemu mi mogao biti problem?Koliko je bezbedan takav auto za vožnju?

ODGOVOR:

Potrošnja ulja na Vašem motoru s edogađa jednim dijelom na vodilicama ventila a drugim dijelom na klipnim prstenima . Ako vozilo ima samo 100.000 km većina potrošnje ulja je na vodilicama ventila. Uređenjem glave motora i zamjenom vodilica ventila možete potrošnju ulja dovesti u normalne granice .

na vrh Povratak na vrh

ROVER METRO 111 - LOŠE RADI MOTOR

Datum objave: 22.11.2011 18:47:21
Slika
PITANJE:

imam rovera 1991 godina ROVER METRO 111 L nece da pali gasi se nesto stalno ja sam mu osictio pupm,u za gorivo i ocistio karburator ali nece da pali nikako neznam da li je do svijecica pa bih vas zaolio da mi kazete dali znate do cega bi moglo biti

ODGOVOR:

Mogao bih točno reći što je uzrok ali tek nakon dijagnostike i ispitivanja na vozilu . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza , kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , sustav dobave goriva ( nečist rezervoar, filteri, rasplinjač ( karburator ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( svjećice, kablovi, razvodna kapa , razvodnik paljenja, elektronika paljenja ) . Drugih razloga nema .

na vrh Povratak na vrh