Danas je: 04.09.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FIAT BRAVA 1,4 i. 12V - ZABRINJAVAJUĆI ZVUK IZ MJENJAČA ?

Datum objave: 18.01.2012 09:42:37
Slika
PITANJE:

Poštovani tek sam nekidan saznao za vas moj problem je slijedeći.Imam Fiat-brava 1.4-12V 1997.naime dok je u stanju murovanja(odlično radi)ali kada krečem mjenjač se jako čuje odnosno zuji samo kada je u brzini.Korpa kvačila i lamela su promjeniti dali su u pitanju možda ležaji u mjenjaču ili nešto drugo.

ODGOVOR:

Ako zvuk iz mjenjača čujete samo u vožnji , neispravni mogu biti : pojedini ležajevi snopa mjenjača, ležajevi piramide, ležajevi diferencijala, pojedini zupčani parovi . U tom slučaju potrebno je obaviti reviziju mjenjača ( rastavljanje , pranje, defektažu ) . Nakon toga će se sigurno znati što je neispravno i što je potrebno zamijeniti da bi mjenjač opet bio potpuno ispravan .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO MK1 1,8 i. 16V - KAKO ĆU PROVJERITI FAZU MOTORA ?

Datum objave: 18.01.2012 09:31:57
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić, posjedujem Ford Mondeo mk1 s 1.8 16v 85kw motorom. Uredno sam ga jučer dovezao doma i ugasio,a prilikom paljenja nakon 5-6 sati verglao mi je kao da je zupčasti remen preskočio,daje znakove kao da će upalit ali motor vrti kao da mu je ponestalo kompresije. Ljubazno bih Vas molio da mi kažete dali postoje oznake na radilici i bregastim osovinama te gdje se nalaze da ih dovedem na mjesto pa da vidim dali je preskočio ili i za njega postoje alati za blokade pa se tako dovodi u fazu. Srdačan pozdrav i puno hvala. Ante

ODGOVOR:

Za kontrolu faze motora koristi se jedan alat za blokadu bregastih osovina . Međutim Vi možete provjeriti fazu i bez toga alata. Skinite remenicu kanalnog remena na radilici i tada ćete vidjeti oznaku na remenici zupčastog remena . Okretanjem radilice namjestite da Vam ta oznaka bude u pravcu oznaka na prednjem poklopcu motora ( to je položaj kao kada je mala kazaljka sata na 5 sati ) . U tom položaju su klipovi prvod i četvrtog cilindra u GMT . Sada trebate obaviti kontrolu položaja bregastih osovina . Skinite poklopac ventila . Na zadnjoj strani bregastih osovina nalazi se utor širine 4 mm . Navedeni utori trebaju stajati vodoravno odnosno paralelno s dosjednom površinom na koju dolazi poklopac ventila . Navedeni utori su pomaknuti izvan centra bregastih osovina . Može se dogoditi da morate za još jedan krug okrenuti radilicu kako bi navedeni utori došli u pravi položaj . Kada se poklopi sve što sam spomenuo motor je u fazi .

na vrh Povratak na vrh

LADA 2103 1,5 S - MOTOR I KOČNICE

Datum objave: 18.01.2012 08:41:47
Slika
PITANJE:

lijepi pozdrav! novi sam vlasnik lade 2103 1500 sl iz 78. godine. auto je u super stanju, osim limarije (koja također nije jako loša, nigdje nije trula ili šuplja, samo hrđava i par bubuljica)i to namjeravam srediti. zanima me nekoliko stvari. prvo, prilikom mijenjanja tj. ispuštanja ulja nisam mogao odšarafiti šaraf za ispuštanje jer je uništen (izlizan) dio u koji se stavi imbus. dok nisam bio tamo, susjed tokar je bušilicom probušio šaraf za ispuštanje ulja i napravio navoj za novi šaraf. strah me jesu li prilikom bušenja mogli unutra dospijeti komadići metala koji bi poslje mogli uništiti motor?? inače, motor je zaista odličan, odlično vuče, ne dimi, mirno radi, ne troši ulje ni puno benzina, ali teško pali kad se zagrije! nekad upali na pol ključa ali ipak u 3/4 slučajeva treba dugo verglati. kad je hladan upali odmah! mjenjane su svjećice, kablovi i bobina. i zadnje pitanje, po mokroj cesti pri kočenju blokiraju zadnji kotači i s laganim pritiskom na kočnicu. kad je suho, tog problema nema, prvo prokližu prednji kotači ili uopće ne prokližu. po kiši, ako vozim kratko s dignutom ručnom i gasom problem nestane, ali se ubrzo opet pojavi. majstor nije otklonio kvar, jer ga nije bilo po suhom. kočnice su nedavno mijenjane i kabeli! inače koči odlično i ravnomjerno. evo, ispričavam se na ovako dugačkom pitanju, ali odgovor bi mi bio od velike pomoći. puno hvala!

ODGOVOR:

Bušenjem čepa mogla je nastati metalna strugotina koja je ostala u karteru . Najbolje bi bilo karter demontirati i oprati . Sama pumpa za ulje ima na na usisnoj strani filter koji može zaustaviti pojedine nečistoće. Uzroci radi kojih motor teško pali kada je zagrijan mogu biti : loša iskra na svjećicama, kablovi za svjećice, razvodna kapa , rotor, platine, kut predpaljenja, podešenost ventila, nečist ili loše podešen karburator, kompresija motora. Radi problema s kočnicama potrebno je ispitati : glevni kočni cilindar, pojedine kočne cilindra na kotačima, regulator tlaka kočenja, kočne pločice, kočne papuče, diskove, kočne bubnjeve , stanje guma .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,2 i. - PALI SE LAMPICA MOTORA, ŠTO JE NEISPRAVNO ???

Datum objave: 17.01.2012 09:54:44
Slika
PITANJE:

postovani kolega imam jedan problem sa vw polo 1.2 2008 god auto iam samo 25.000 km tekom voznje po nekad se upali lampa za gresku motora i epc zatim auto ne ide i neradi dobro na ler gasu sa dijagnostiku bosch pojavlja greske po123-p1544 auto ide u posebni mod kaze da senzor polozaj leptir klapne-1 da ima prevelik signal ocemu je rec dali ima neke mane fabricke i ocemu moze biti uzrok tok problema ako moze da mi pomognete zahvalujem se puno pozdrav is skoplja

ODGOVOR:

Greške koje ste očitali odnose se na sklop leptirastog ventila ( zaklopka snage ) . Šifra greške P0123 je greška senzora položaja leptirastog ventila ili greška senzora pedale gasa . Šifra greške P1544 je također greška leptirastog ventila . Moguće neispravnosti su : električna instalacija, senzor položaja leptira, senzor pedale gasa, ECU centrala . Sve što može biti uzrok sam naveo. Vi trebate samo pažlijvo spitati što od navedenog je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,6 TD - BOČNO TROŠENJE ZUPČASTOG REMENA ?

Datum objave: 17.01.2012 10:02:01
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI, IMAM AUDI 80 1,6 TD INTERCOLER 91 GOD ,I JEDNOM PRILIKOM SAM ISAO PROVJERAVAT ZUPČASTI REMEN TE SAM PRIMJETIO DA GA VUĆE NAPRIJED NEJDE PO SREDINI VODILICE, ISTO TAKO GA DERE S PREDNJE STRANE. PA VAS MOLIM DA ME SAVJETUJETE KAJ DA UČINIM S TIM?MISLIM DA SAMOM PROMJENOM REMENA NEBI NISTA RIJESIO,SMATRAM DA MI JE BOSCH PUMPA ZAMAKNUTA,PA DA GA ONA VUĆE NAPRIJED. UNAPRIJED ZAHVALJUJEM NA ODGOVORU ,ZA SVAKU POHVALU STE!!!!!!

ODGOVOR:

Najčešći uzroci radi kojih nastaje bočno istrošenej zupčastog remena je zračnost ( istrošenje ) ležaja osovine visokotlačne pumpe. U rijeđim slučajevima to mogu biti natezač ili ležaj pomoćne osovine. Neposrednim uvidom može se utvrditi što je uzrok i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA RAV-4 2,0 i. - MOTOR NE RADI DOBRO ?

Datum objave: 16.01.2012 22:43:01
Slika
PITANJE:

Poštovani,već duže vrijeme imam problema sa mojim RAV-om 4, 2000.g., 2,0 benzinac sa ugrađenim plinom. Prošlo ljeto su mi zamjenjene dvije bobine i izvađene ćelije katalizatora (to je očito uzrokovala vožnja od ZD do ZG sa neispravnim bobinama). Auto ni nakon toga ne radi kako treba.Ujutro moram zagrijavati auto tako dugo dok se ne prebaci na plin,sačekati još bar pola minute, tada pokušam krenuti i auto se ugasi, tada ga još jednom upalim i tada mogu krenuti. Ako to ne napravim onda mi se auto ugasi čim malo zastanem, odnosno ne dajem gas, znači zablokira mi se i ABS i servo...U toku dana ponovno ista stvar ako se auto sasvim ohladi. Bila sam na nekoliko mjesta: u Toyotinom servisu predlažu otvaranje motora (kao ventili imalu lufta zbog plina, oni uopće za sve krive plin a stvari rješavaju tako da redom mjenjaju djelove pa dok ne "pogode" kvar. Moje vlastito iskustvo...prije par godina taj isti auto bio u nevoznom stanju 6 mjeseci jer su tvrdili da je otišla automatska getriba a moj majstor je tvrdio da je sa getribom sve u redu i da je otišao kompjuter što se i ispostavilo kao točno. Sada svi ostali majstori kod kojih sam bila smatraju da ne treba otvarati motor jer on radi sasvim ok kad je zagrijan (to pokazuje i kompjuter za dijagnostiku).Napominjem da je auto bio 3 tjedna u Benc elektroniku u Zdenčini i oni nisu ništa našli.Nadam se da ćete Vi imati neki prijedlog što dalje.Unaprijed zahvaljujem.LP

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu , na Vašem vozilu treba najprije napraviti kompletnu dijagnostiku motora a to znači detaljno ispitati : mehaničko stanje motora, elektronski sustav ubrizgavanja , sustav za stvaranje iskre na svjećicama . Nakon stručnog i detaljnog ispitivanja mogu se znati sve neispravnosti i predložiti rješenje . Bez ispitivanja koje sam spomenuo bilo kavi komentari i mišljenja su samo prazne priče od kojih nema koristi . Ovakvih ispitivanja radim jako puno i zato znam o čemu govorim . Ako želite još detaljnie možete me nazvati i na tel. za besplaten savjete 060/6060-044 i mobitel.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 9 1,4 S - MOŽE LI TWINGO U RENO 9 ???

Datum objave: 16.01.2012 09:12:07
Slika
PITANJE:

Poštovani majstore ako može jedna stručna pomoć. Ja imam reno9 1,4 84gbenzin, taj motor je dosta amortizovan pa sam ubacio motor od tvinga 1239cm2 94g,međutim motor nije primao turažu tresao se i ponekad je pucao na karburator. Kompresija na tom motoru je 11 bari na sve četiri cilindra. Motor je došao na normalan rad tek onda kada sam doradio davač impulsa za varnicu koja se nalazi na mjenjaču, i to tako što sam taj davač pomjerio na maksimalno ranije paljenje do kraja otvora u desnu stranu. Po meni bi možda trebao ići još desno ali nema više kud.Pošto je sada na tvingovom motoru moj mjenjač i zamajac od starog motora 1397cm2 84g možete li mi reći dali je taj zamajac nešto malo drugačiji od tvingovog pa mi je pravio ove probleme jer mi je poznato da reno sa zamajca šalje signale za varnicu na svjećice. Pozdrav i hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Motor od Twinga koji ste ugradili nije niti sličan motoru Renault 9 . Još veća razlika je u sustvau paljenja i sustavu dobave goriva . I jednim i drugim sustavom upravlja računalo motora ECU . Sustav za stvaranje iskre na svjećicama radi pomoću bobine sa statičkim razvodom , bez razvodnika paljenja , položaj senzora radilice ( davač impulsa ) je strogo određen jer služi samo za slanje signala kada je klip u GMT . Sve ostalo radi ECU računalo motora , određuje vrijeme kada će svjećica baciti iskru i pomiće po potrebi kut predpaljenja u plus ili minus . Ako ste ugradili motor od Twinga , tada treba ugraditi i sve drugo što je potrebno a to su : zamašnjak, ECU računalo , električnu instalaciju motora , električnu pumpu za gorivo , ostale potrebne dijelove sustava ubrizgavanja goriva i sustava za stvaranje iskre na svjećicama . Način na koji Vi to radite neće dovesti do rezultata.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 2,0 HDI - NE PALI KADA JE HLADNO ?

Datum objave: 16.01.2012 08:18:41
Slika
PITANJE:

imam pitanje u vezi peugeota 406 2.0 hdi 110 ks 2000 god,kada temp.padne ispod nule auto ne pali,kada se auto stavi u garažu nakon pola sata što je bio na nekih +10 koliko je u garaži auto pali normalno,novi je akomulator i pumpa,jedam simptom koji je čudan kada se da kontakt kod motora se čuje klik(možda relei)auto upali i čuje se pumpa,a kada se ne čuje klik ne čuje se pumpa i auto ne pali,unaprijed hvala

ODGOVOR:

Problemi s paljenjem dok je motor hladan mogu biti brojni i to : veliki pad napona u momentu kada se starta motora ( akumulator, elektropokretač, električni kontakti ) , grijači, upravljački modul grijača, zrak u sustavu goriva, niski tlakovi kompresije, filteri, nečist rezervoar, EGR ventil, senzor temperature motora, dobavna pumpa, relej dobavne pumpe, senzor tlaka goriva solenoid tlaka goriva, dize, visokotlačna pumpa, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 1,9 TDI - EMULZIJA U RASHLADNOM SUSTAVU ?

Datum objave: 15.01.2012 20:54:05
Slika
PITANJE:

Postovani Gospodine Meic, Posjedujem Audi A6 1.9 TDI, 110 KS,automat,god. 1997 Zbog emulzije u ekspazionoj posudi promjenio sam dihtung glave motora,ali i nakon zamjene dihtunga emulzija se i dalje stvara. Neznam u cemu je problem. Molim Vas za Vase misljenje. Unaprijed zahvaljujem. Pavo Kraljevic

ODGOVOR:

Ako ste sve radove na glavi motora obavili stručno i korektno uz upotrebu kvalitetnih brtvila , tada bi trebalo sumnjati u nešto drugo . Prvo treba još dva ili tri puta isprati rashladni sustav jer uvijek ostane ulja na udaljenim mjestima rashladnog sustava. Ako s ei nakon toga opet pojavljuje emulzija, provjerite hladnjak za ulje. U rijetkim slučajevima može biti neravan i blok motora .

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,4 i. 12V - JAKO PUNO TROŠI ?

Datum objave: 15.01.2012 20:44:16
Slika
PITANJE:

Poštovani vlasnik sam Fiat Brave 1.4 12v 1996 g. 157 000 km. Pitanje vezano za potrošnju.Naime Brava troši ko luda.više od 12-13 litara po gradu.Na otvorenoj cesti oko 10 lit!!! Primjetio sam da tijekom vožnje kazaljka temperature nije nikada na pola nego uvijek malo ispod pola. Kada vozim po parkingu ili se "vrtim" po gradu onda ide preko polovice i onda se upali ventilator znači termostat radi.Usput termostat sam mjenjao već dva puta.Htio sam vas pitati jel moguće da je do lambda sonde?Tehnički sam prošao,do sada nisam mijenjao lambda sondu(svijećice sam mijenjao cca prije 5000 km ).Redovito mjenjam ulje i filtere,pokušavam uvijek održavati auto na zavidnoj razini pa mi nije jasna ta pretjerana potrošnja.Mislite li da bi mjenjanjem lambda sonde riješio problem prevelike potrošnje?Vozim umjereno.koliko bi bila cijena lambda sonde? ( polovne,nove,orginalne,zamjenske) hvala unaprijed s nestrpljenjem očekujem vaš odgovor.

ODGOVOR:

Na povećanu potrošnju goriva utjeću mnogi faktori i to : mehanučko stanje motora, sustav ubrizgavanja goriva, sustav paljenja , sustav za upravljanje motorom, način vožnje , neodgovarajuće gume, nepotreban teret u vozilu . Ispitivanjem pojedinih komponenata i sklopova sigurno se mogu otkriti sve anomalije i greške . Ovoga časa mogu nabrojiti više od trideset mogućih uzroka a lambda sonda je samo jeddan od njih . Vaše vozilo je pravi izazov za svaki ozbiljan servis koji bi se želio dokazati u rješavanju velike potrošnje goriva. Cijena originalne lambda sonde je 1.160,- kn .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i. 16V - NEMA SNAGE, NE RADE DVA CILINDRA ?

Datum objave: 15.01.2012 20:30:32
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu! Auto (ASTRA 1.6 16v motor z16xep) mi je 2008. godiste i vozim ga na benzin (ima i ugradjen gasni uredjaj gde se isto ponasa. Pre par meseci mi se upalila zuta kontrolna lampica i auto je poceo nestabilno da radi, po mom misljenju na tri cilindra. Na leru mu varira broj obrtaja i na izduvu se oseca intenzivan miris benzina. Kada u voznji predjem 2000 obrtaja, lampica pocne da blinka, auto izgubi snagu i moram da smanjim gas... Pored ovoga pri brzini 120km/h kad pritisnem kvacilo auto se ugasi. Na dijagnostici u ovlascenom servisu prijavljuje dve greske- 0300 i 0304, odnosno "misfire detected multiple cylider" "misfire detected" na cetvrtom cilindru... Majstor mi je rekao da je komp pobrljavio i da spremim 400e za drugi- POLOVAN!!! Kaze da je 80% do kompjutera, Desilo mi se da kada pocne lose da radi u voznji, stanem, izvucem kljuc iz brave, sacekam par sekundi i onda startujem auto... Posle toga, lampica gori, ali auto radi normalno! Zaboravio sam da kazem da sam zamenio komp(polovan), sonda, svecice i bombinu. sve u ovlascenom servisu i opet isto. Vise ne znam sta da radim. Unapred zahvalan za svaki moguci savet!!!

ODGOVOR:

Vi ste spomenuli da je dijagnosticiran kvar na dva cilindra i to izostanak paljenja . Mogući uzroci su : svjećice, bobine, električna instalacija od motora ,  kompjutor motora, injektori , neki netipični kvarovi . Ispitivanje treba obaviti po slijedećem redoslijedu : mehaničko ispitivanje motora , sustav elektronskog ubrizgavanja goriva ( sve komponente ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( sve komponente ) . Na ovaj način se može točno utvrditi što je neispravno i otkloniti kvar . Možda bi bilo dobro da zatražite još jedno stručno mišljenje , obzirom da ovlašteni servis u kojemu ste bili nije otkrio pravi uzrok .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 2,8 i. 4-MOTION - LOŠE RADI U LERU ???

Datum objave: 15.01.2012 20:20:31
Slika
PITANJE:

Poštovani, radi se o Golfu IV V6 4-MOTION 2003god. 2.8 150kw.98.oookm. Dakle, kad auto u leru radi turceler skoči do 1000 ponekad i 1800 okr.više od 1800 0kr. ne ide. Turira skroz dok ne krenem (najčešće se to događa na semaforu kada stanem)ima momenata kada stanem da je sve ok,turceler kako treba na 650 okr miran ko bubica kao da nema nikakvih problema. Napomena: u vožnji bez obzira na gas nema nikakvih smetnji,auto ide kao metak. Klapna ler gasa prije tri mjeseca je očišćena,i naravno napravljena je kalibracija iste- par dana je radilo sve OK i problem se ponovno vratio. Bio sam na diagnostici i VAG je pokazao ove greške: 16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected. P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17551 - Load Calculation Cross Check: Upper Limit Exceeded P1143 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent. Da napomenem, Pregledane su sve cijevi od vakuuma ,i one male što idu na ventiliće ispod usisne grane tako da nigdje ne vuće falš zrak. Gotovo sam uvjeren da nije problem u klapni ler gasa ni u cijevima od vakuma. Na tom motoru sve ide preko mehaničke manipulacije i nepostoji feedbak prema kompjuteru... Možda bi Vi mogli znati o ćemu je rijeć. Unaprijed Vam zahvaljujem. Primite srdačne pozdrave

ODGOVOR:

Neispravno može biti sve što ste neveli da je registrirao VAG kompjutor a uz to i neke druge komponente a to su : senzor pedale gasa, ventil rezervoara EVAP, senzor položaja leptirastog ventila, senzor temperature motora, mjerač mase zraka, električn ainstalacija motora , upravljačka centrala motora ECU . Naravno da se Vašim vozilom treba baviti . To znači najprije otkriti kvar/kvarove a nakon toga iste i otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,8 GTI 16V - POMOČ , PALI SE LAMPICA OD ULJA !

Datum objave: 15.01.2012 20:07:48
Slika
PITANJE:

Postovani,imam golfa 2 1.8 gti 16v , lampica od ulja me izludjuje,sve je super bilo dok se nije upalila, provijerio sam ulje falilo je,nasuo sam i sve je bilo uredu,ali se lampica ponovo pali i dan danas,ali oko 2200-3000 obrtaja,mjerio sam pritisak sve je ok,ima ulja mozda malo vise,i to se pali samo kad se auto zagrije na pomenutim obrtajima,majstori kazu sve super,pritisak rad motora sve sve,ali se ona pali,i onda ga moram u ler izbaciti ili dati turu u leru i miran je i nakon sto opet predjem 2400 obrtaja pali se,mozda ima malo viska ulja sada,mozda je to,sta mi je ciniti,hvala i pozzz

ODGOVOR:

Neispravnosti mogu biti mehaničke ili električne. Mehaničke neispravnosti su istrošenja na pojedinim ležajevima u motoru, filter ulja, pumpa za ulje, uljni kanali . Trebalo bi izmjeriti tlak ulja u momentu kada se upali lampica za ulje . Tada bi se točno znalo da li je uzrok mehanički ili električni . Električni uzroci mogu biti : indikatori ulja, električna instalacija, instrument ploča .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,6 i. - PROBLEM SA STRUJOM ?

Datum objave: 15.01.2012 19:51:14
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Audi A3, 1.6 benzinac ,2000 g. Prošao je 150 000 km.Molim vas za savjet. Događa mi se da kad stavim ključ u bravu i dam kontakt na kontrolnoj ploči mi počnu titrati npr.lampica akumulatora,abs-a...i tada mi neće upaliti auto,samo vergla. Kad par puta okrećem ključ i dajem kontakt dok mi ne prestanu titrat lampice, onda mi upali bez problema. Akumulator sam promijenio prije godinu dana. Također mi se događalo da mi se ksenon svjetla gase sama od sebe u vožnji ,pa u isto vrijeme ne rade ni žmigavci, čak mi i alarm počne radit ali čudno. pa mi je neki majstor reko da je to možda uložak kontakt brave. Drugi problem , ili možda isti, mi je da mi auto dok mu motor nije ni hladan ni topao neće upalit. Ili kad upali ,čim krenem s vožnjom i dam mu gas , nakon toga pustim gas ,on se gasi.spušta okretaje motora na nulu i gasi se. molim mišljenje.hvala.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : kontakt brava, električna instalacija i konektori, instrument ploča, alternator, kutija osigurača . Moguće neispravnosti radi kojih motor ne pali su : izostanak iskre na svjećicama , niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, pojedini senzori motora, zakolpka snage , nečisti injektori, mehaničko stanje motora, ECU centrala. Pregledom Vašega vozila mogu s eotkriti sve neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F 1,6 i. - ABNORMALNA POTROŠNJA GORIVA ???

Datum objave: 14.01.2012 18:14:29
Slika
PITANJE:

Posjedujem Opel Astru 1.6 F,1997.g 75KS. Imam problem sa potrošnjom, auto troši abnormalno, sa 400-420kn rezervara goriva prijeđem 500km. Neznam jeli to normalno, uglavnom vožnja je većinom od 2-2.5 tisuće okretaja. Prijašnja potrošnja je bila od 7-8l na 100km. I još jedna stvar koja se dešava jest da povremeno počne trzati u tijeku vožnje, možete li mi objasniti o ćemu se radi? Hvala vam unaprijed.

ODGOVOR:

Postoje brojni uzroci radi kojih motor može trošiti puno goriva. Radi toga bi trebalo napraviti kompletnu dijagnostiku motora i ispitati mehanički sustav motora , sustav paljenja , sustav elektronskog ubrizgavanja . Kada se obavi takvo stručno ispitivanje sigurno će se znati što je neispravno i koje radove treba obaviti na motoru . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, propuštanje na ventilima, kompresija, brtva usisnog kolektora, začepljenje usinih kanala ) , loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, elektronika paljenja, filteri, lambda sonda, regulator tlaka goriva, injektori, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, laptirasta zaklopka , senzor položaja zaklopke, senzor temperature otora, oštećenje ispušnog sustava, upravljačka centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 207 1,4 HDI - TLAK ULJA U MOTORU ?

Datum objave: 14.01.2012 17:41:06
Slika
PITANJE:

vozim peugeot 207 1.4 hdi i auto mi se ugasi usred vožnje,a na display mi izbaci da mi je slab pritisak ulja!u servisu kazu da bi auto zaribo da je slab pritisak!dali ste imali takav slucaj?hvala

ODGOVOR:

Ako se pali znak da je niski tlak ulja , to s emože brzo i jednostavno riješiti . Treba samo izmjeriti tlak ulja manometrom . Ako je tlak ulja na manometru dobar , neispravan je indikator ulje i tada se odmah treba zamijeniti neispravan indikator i motor se više neće gasiti ako je to uzrok . Ako je tlak ulja stvarno nizak , tada se ne smije više voziti dok se ne otkloni uzrok jer bi moglo nastati oštećenje  i šteta u motoru . Sve što sam naveo može ispitati svaki bolji servis .

na vrh Povratak na vrh

FIAT UNO 1,7 D - NOVI AKUMULATOR A NEĆE DA PALI ?

Datum objave: 14.01.2012 15:32:27
Slika
PITANJE:

postpvani gospodine imam pitanje za vas evo pisem vam vec 10 put i 9 puta ste mi pogodili sta je,, iako nikad niste auto uzivo vidjeli,,i stvarno svaka vam cast,,,a moje pitanje,,je imam fiat una dizel 1,7 motor 87 godina,,,i desilo mi se to evo ima 2 dana,,nabavio sam novi akumulator,,,i pali bez problema,,i ostavio auto sahatak,,i opet da upalim jedva upali,,,ali,,,ali je varglao 4 puta,,inace nikako ne vergla,,,ugasim i opet da upalim,,,nema nikakvog znaka,,alanser mi se i ne pokrece,,,samo cujem,,,taktak,,,iako je akumulator odlican sta bi moglo biti

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su : elektropokretač ( anlaser ) , kleme akumulatora, minus kabel od akumulatora do motora, loše mehaničko stanje motora ( faza, prisutnost rashladnog sredstva u cilindrima ) , ostale netipične greške koje se moraju otkriti neposredno na vozilu .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 i. - ZAŠTO ???

Datum objave: 14.01.2012 15:24:35
Slika
PITANJE:

zašto škoda fabia 1.4mpi nemirno radi na leru

ODGOVOR:

Pregledom Vašega vozila mogu točno navesti uzroke radi koji motor nemirno radi . Mogućih neispravnosti može biti dvadesetak i više a najčešće su to : mehanički uzroci motora, sustav elektronskog ubrizgavanja, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, upravljački sustav motora.

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 i. - IZBACUJE ULJE IZ MOTORA ?

Datum objave: 12.01.2012 10:42:58
Slika
PITANJE:

Poštovani nedavno sam kupio BMW 318i e46 i nakon nekog vremena otkrio sam da auto izbacuje ulje. Također sam primjetio da stvara pritisak u karteru te je teško izvaditi pokazivač razine ulja. U auto kod predhodnog vlasnika je sipano pogrešno (gušće) ulje. Na motoru i karteru uvijek ima ulja ali ne mogu naći odakle dolazi. Pa šta uraditi ? Unaprijed se zahvaljivam na Vašim odgovorima.

ODGOVOR:

Sve što ste nabrojili ukazuje na loše mehaničko stanje u motoru ( tlak u karteru ) . Napravite test mehaničkog stanja motora . To znači da izmjerite kompresiju ili još bolje test propuštanja cilindara . Kompresija mora biti veća od 10 bara a propuštanje manje os 25% .

na vrh Povratak na vrh

KIA SHUMA 1,5 16V - LOŠE RADI I NEMA SNAGE ?

Datum objave: 14.01.2012 14:49:36
Slika
PITANJE:

Poštovani imam kia shumu 1.5 16v 1999 godište i iman veći problem. U leru auto trza a kod prebacivanja brzina pri manjim okretajima auto je zagušeno, tj kad dodajen gas zagušen je i presporo ubrzava, tek nakon 3000 o/min normalno ubrzava. I potrošnja goriva se drastično povečala. Nedavno su minjane svičice i brtva poklopca ventila. Bija san u par servisa i u službenome i nije se moglo spojiti na kompjuter tj dobiti dijagnostiku. Pa me zanima u čemu bi mogao biti kvar, neki mi govore da je možda lambda sonda. Pozdrav

ODGOVOR:

Nakon pregleda i testiranja Vašega vozila mogu se točno otkriti sve neispravnosti . Moguće greške su : sustav paljenja ( loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona , bobina, električna instalacija motora ) , senzor temperature motora, aktuator minimuma, senzor položaja zaklopke snage, lambda sonda, tlak goriva, filteri, nečisti injektori, propuštanje na usisnom kolektoru, MAF senzor, EVAP ventil rezervoara, EGR ventil, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh