Danas je: 30.08.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF V 1,9 TDI - VELIKA POTROŠNJA ULJA

Datum objave: 23.11.2011 18:31:39
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meić Posjedujem Golf 5 105ks 1.9 TDI koji je prešao 165 000 km i nakon urađenog servisa lampica od ulja svijetli već nakon 3500 km. Da li je to normalna potrošnja ulja, ako nije, što bi trebao poduzeti? Unaprijed hvala Mirko Raič

ODGOVOR:

Ako lampica za ulje svijetli radi nedostatka ulja ( povećana potrošnja ) tada najprije treba doći do spoznaje na koji način motor troši ulje . Na Vašem vozilu to s emože događati na tri načina i to : preko vodilica ventila, preko turbine , preko klipnih prstenova. Pregledom vašega vozila može se doći do spoznaje kako Vaš motor troši ulje .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,6 i. - VELIKA POTROŠNJA PLINA ?

Datum objave: 23.11.2011 18:17:49
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam jedno pitanje u vezi plina. znaci imam golfa 4 1.6 i ima ugrađen plin ali mi se cini da trosi jako puno, cak do 20 litara plina na 100 km.. Da li imate mozda kakvih iskustava sa potrosnjom plina s navedenim autom i jel se moze u vasem servisu smanjiti potrosnja? I kad se moze doci kod vas na servis?

ODGOVOR:

Prvo pitanje koje bih ja postavio je : kolika je potrošnja benzina i da li je i ona povećana ? Ako je i potrošnja benzina povećana onda treba najprije ispitati sve dijelove i skolopove sustava elektronskog ubrizgavanja benzina, sve djelove sustav za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora. Ako postoji bilo kakva neispravnost ili greške iste treba otkloniti i dovesti sve što sam spomenuo u ispravno stanje . Česti uzroci povećane potrošnje plina nije plinski sustav nego upravo sve što sam spomenuo . Provjerite kolika je potrošnja goriva ( benzina ) i ako je ona povećana , napravite diajgnostiku motora . Nakon toga otklonite sve pronađene neispravnosti i tada mi jevite kolika je potrošnja plina . Ako želite obaviti temeljitu i kvalitetnu dijagnostiku motora i nakon toga otkloniti nedostatke rado ćemo to vama napraviti .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,5 DCI - ZABRINJAVAJUČI NATPIS

Datum objave: 23.11.2011 18:08:30
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu, Na instrument tabli od renaulta clio II, 1.5 dci u toku voznje upalila se lampica SERVIS i lampica od AIR BAG pa me zanima u cemu bi mogao da bude kvar. Taj dan sam uradio servis (zupcasti remen, vodena pumpa, spaner, remen alternatora, ulje 10w40, filter ulja, antifriz). S postovanjem,

ODGOVOR:

Natpis SERVIS se upali uvjek kada postoji bilo kava električna ili elektronska neispravnost na vozilu . U ovom slučaju sustav zračnog jastuka je izvan funkcije i zato Vas natpis SERVIS upozorava da posjetite servis u kojemu ćete riješiti problem ( kvar ) zračnog jastuka . Kada se otkloni kvar na zračnom jastuku natpis SERVIS će se automatski ugasiti .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,3 S - PUNO NEPOZNANICA ?

Datum objave: 23.11.2011 17:16:16
Slika
PITANJE:

INTERESUJE ME NEKI PAR PITANJA GOLOF 2 1.3 1984 GOD 40 KW STARA TIPA DALI SE VENTILI STELUJU NA HLADNO 0.15 I 0.25 I DALI IMA VIJAK ZA STELOVANJE IL SU PLOCICE NA ZAZORU VENTILA MOZE SLIKA STELOVANJA DA VIDIM KAKO SE STELUJE. STA MOZE DA BUDE KAD MI DUVA CRIJEVA I KOLIKI TREBA PRITISAK DA BUDE U BOCI ZA VODU .KOLIKI TRBA DA BUDE ZAZOR NA PLATINSKIM DUGMADIMA . KOLIKI JE MOMENT STEZANJA GLAVE HVALA

ODGOVOR:

Ventili se podešavaju 0,15 mm i 0,25 mm , postoji vijak za podešavanje. Tlak u rashladnom sustavu može biti 1,3 bara a ako je veći onda je neispravna brtva glave motora. Platine možete podesiti na 0,4 mm . Vijci glave se stežu : 40 Nm, 60 Nm, +180° .

na vrh Povratak na vrh

NISSAN MICRA 1,0 16V - MALO VIŠE TROŠI

Datum objave: 23.11.2011 17:01:59
Slika
PITANJE:

Pozdrav ! Vozim nissan micru 1.0 16 v 1996 god. Auto sam kupio prije dvije godine i zasada sam zadovoljan jer nema nikakvih kvarova. Ali.... Zanima me koliko je realna potrošnja takvog auta jer mi se čini da troši malo previše. Mjerio sam portošnju i izračunao 7 do 7,5 litara. Ne vozim agresivno, većinom otvorena cesta, 80 km/h u petoj, ali imam 120 kg. ( ako to što utiče na potošnju tako malog auta ). Zanima me može li se što "poriktat" na autu kako bi trošio manje jer sam čuo da bi trebao manje trošit. Prije sam vozio peugeota 1.5 diesel 1993 koji je trošio 4 litre pa mi je ovo veliki financijski udar jer dnevno prelazim oko 70 km. ( peugeot se nažalost pokvario zbog pregrijavanja jer nema kazaljku za temperaturu ). Unaprijed zahvaljujem na odgovoru !

ODGOVOR:

Potrošnja goriva na otvorenoj cesti uz umjerenu vožnju je 5,9 litara a u gradskoj vožnji je 7,4 litre. Potrošnja ovisi o trenutnom stanju mehaničkog sustava motora ( kompresija, stanje usisnih kanala, stanje ispušnog sustava ) , o ispravnosti elektronskog sustava ubrizgavanja, o stanju sustava za stvaranje iskre na svjećicama . Korisno bi bilo provjeriti ispravnost lambda sonde i napraviti eko-test .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - NEMA SNAGE

Datum objave: 23.11.2011 08:02:09
Slika
PITANJE:

KOD MENE JE GOLF 4 TDI 90KS,NEZNAM STA MOZE DA BUDE KAD AUTOPUTEM IDEM DO 120 KM/H,I STANU OBRTAJI STA MOZE DA BUDE,UGASIM GA U VOZNJI I UPALIM OCEPI I ONDA IDE MALOO NEKO VRIJEME I OPET NEMOZE DA IDE.KAZU DA JE TURBINA.EGR,ILI MOZDA MJERAC ZRAKA.STA VI MISLITE STA JE?UNAPRED HVALA VAM

ODGOVOR:

Pregledom Vašega vozila može se točno utvrditi zašto motor nema snage . Moguće neispravnosti su : senzor pedale gasa, MAF senzor, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, senzor MAP, EGR ventil, regulator količine goriva, dize, solenoid vremena ubrizgavanja, mehaničko stanje motora, senzor radilice, djelomično začepljenje auspuha, električna instalacija motora, senzor položaja pedale kočnice .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 i. - POTROŠNJA ULJA

Datum objave: 22.11.2011 18:54:54
Slika
PITANJE:

Pozdrav!Imam avto Hyndaj accent 1.3/ 63 kw,2000 god.prošao 100 000km.Uje 10w-40,na 2000km troši 0,5l.Prosim recite mi u čemu mi mogao biti problem?Koliko je bezbedan takav auto za vožnju?

ODGOVOR:

Potrošnja ulja na Vašem motoru s edogađa jednim dijelom na vodilicama ventila a drugim dijelom na klipnim prstenima . Ako vozilo ima samo 100.000 km većina potrošnje ulja je na vodilicama ventila. Uređenjem glave motora i zamjenom vodilica ventila možete potrošnju ulja dovesti u normalne granice .

na vrh Povratak na vrh

ROVER METRO 111 - LOŠE RADI MOTOR

Datum objave: 22.11.2011 18:47:21
Slika
PITANJE:

imam rovera 1991 godina ROVER METRO 111 L nece da pali gasi se nesto stalno ja sam mu osictio pupm,u za gorivo i ocistio karburator ali nece da pali nikako neznam da li je do svijecica pa bih vas zaolio da mi kazete dali znate do cega bi moglo biti

ODGOVOR:

Mogao bih točno reći što je uzrok ali tek nakon dijagnostike i ispitivanja na vozilu . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza , kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , sustav dobave goriva ( nečist rezervoar, filteri, rasplinjač ( karburator ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( svjećice, kablovi, razvodna kapa , razvodnik paljenja, elektronika paljenja ) . Drugih razloga nema .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - POTROŠNJA ULJA

Datum objave: 21.11.2011 18:07:40
Slika
PITANJE:

Dobar dan Gosp.Meic pisao sam vam i prije,imam Golf 4 1,9 TDI PD 85kw Recite mi molim vas dali mi auto trosi ulje,situacija je ovakva: prije tacno mjesec dana sam izmjerio ulje u autu i razina je iznosila 2 reda kockica nanize na šipki za mjerenje,danas sam opet mjerio-tacno nakon mjesec dana i razina je sad 3 reda kockica nize,u tom periodu sam presao 1100 km s autom,znaci 1 red kockica je razina ulja opala. Dali je ovo normalna pojava za ovaj motor,ili je situacija alarmantna? Koristim ulje Castrol edge 5w-40

ODGOVOR:

Kod potrošnje motornog ulja trebamo se izražavati u tehničkim jedinicama ( litre, decilitri ) . Napravite slijedeće : kada je motor hladan ( najbolje u jutro ) izmjerite mjernom šipkom razinu ulja u motoru , po potrebi dopunite ulje pažljivo točno do maksimuma . Napravite 1.000 km , nakon toga opet na hladno izmjerite mjernom šipkom razinu ulja u motoru , ulja će malo nedostajati. Sada pažljivo dopunite ulje opet do maksimuma i dobro pazite koliko će trebati dopuniti ulja da nivo opet bude na maksimumu . Ako je potrošnja ulja 0,2 l/1000 km , to je dozvoljena potrošnja a ako je preko toga to je povećana potrošnja. Nakon što to obavite javite se opet .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. 16V - RAZVODNI MEHANIZAM

Datum objave: 21.11.2011 17:28:43
Slika
PITANJE:

imam Fiat Punto 12v 80ks 2000 godište... bi sam u jednom autoservisu i žalio se na slabiji rad motora, bio sam uvjeren da je riječ o razvodnom mehanizmu ali je bilo riječ o nečemu skroz drugom... Ali to sad nije bitno. dok sam bio tamo majstor mi je rekao da kod izvedbe razvodnog mehanizma mog automobila podešavanje zračnosti ventila nije potrebno. kakva je to izvedba razvodnog mehanizma? je li moguće da uopće neću trebati kontrolirati taj dio razvodnog mehanizma? hvala

ODGOVOR:

Razvodni mehanizam je jedno a ventili su drugi sustav . Razvodni mehanizam su : zupčasti remen, natezač zupčastog remena , pumpa za vodu, remenica bregaste osovine, remenica radilice. Motor vašega vozila ima 16 ventila koji se ne podešavaju jer podizači ventila nisu mehanički nego hidraulični . Hidraulični podizači automatski održavaju potrebnu distancu između ventila i bregastog vratila .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA PREMACY 2,0 DITD - NE PRIMA GAS NA HLADNO

Datum objave: 21.11.2011 17:04:36
Slika
PITANJE:

Poštovani Meić ! Posjedujem Mazdu Premacy DITD 66kw 2000.god sa 235000 km. 1 vlasnik. U zadnje vrijeme imam problema sa dodavanjem gasa.Kada vanjska temperatura padne ispod 15 stupnjeva celzijuseva i niže autumobil upali od prve ali ne prima gas od nekih 1500-1800 okretaja-nakon 10-15 minuta vožnje ili rada u leru kada se postigne normalna temp. motor dalje normalno radi i prima gas.Bio sam u ovlaštenom servisu i na kompjutoru za motor nisu ustanovili nikakvu grešku. Promijenili su preventivno filter za gorivo da možda negdje ne povlaći zrak.Nakon 4 dana što je auto bio u servisu jedino što su još napravili ,su nalijali u spremnik goriva WURTH aditiv za čišćenje pumpe i dizni i uredno naplatili nešto iznad 800 kn.Motor se i nakon toga isto ponaša iznad 1500 okretaja na hladno ne prihvaća gas dok se ne ugrije .Kod prijatelja majstora ima Boš servis dao sam provjeriti brizgaljke-dizne i kaže da su dvije bile malo lošije ali da ih je složio i da su sada sve 4 ispravne.motor se i dalje jednako ponaša nakon toga.Sumnjam da je posrijedi neki senzor temperature jer kada naraste temperatura zraka iznad 15 st.celzija motor se normalno ponaša ne trokora-isprobao i u garaži sa grijanjem garaže. Na raznim forumima se navodi da treba mijenjati Denso pumpu visokog pritiska ,pa servisirati turbinu,pa mijenjati ili servisirati brizgaljke.Ispad da ako to sve dam napraviti ,da popravci dođu više nego što je cijena auta a u stvari nitko ne zna pravu dijagnozu. Više ne znam što da radim.Unaprijed zahvaljujem !

ODGOVOR:

Postoje kvarovi koji se nemogu brzo i jednostravno otkriti spajanjem servisnog računala i očitavanjem kodova grešaka . Takvi kvarovi zahtijevaju drugačiji pristup, puno strpljenja , vremena i stručnosti . Ispitivanje mora obuhvatiti mehanički sustav motora, hidraulički sustav, sustav dobave goriva, sustav za upravljanje motorom . Vremenski može potrajati više dana. Navesti ću moguće neispravnosti : senzor pedale gasa, MAF senzor, sustav za upravljanje turbinom, MAP senzor, EGR ventil, regulator količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja, senzor položaja pumpa, senzor položaja pedale kočnice, ECT senzor, senzor temperature goriva, senzor radilice, senzor apsolutnog tlaka BARO , električna instalaciaj motora, mehaničko stanje motora, controlni modul pumpe, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 123 200 D - TEŠKO PALI

Datum objave: 21.11.2011 08:01:31
Slika
PITANJE:

pozdrav majstore imam mercedesa 123 2oo dizela kad je malo hladnije tesko pali jako sporo vrti alnaser je dobar i kompresija je dobra grijaci novi akumulator nov ventili nastelani palenje nastelano a on nece stabi jos moglo bit unapred hvala

ODGOVOR:

Ako je akumulator dobar i ako je elektropokretač dobar onda  broj okretaja motora prilikom startanja ( paljenja ) mora biti veći od 150 o/min i više . Ako to nije tako moguće neispravnosti su : arumulator. elektropokretač , električna instalacija , loša masa između akumulatora i motora . Pregledajte i prekontrolirajte još jednom sve , izmjerite kapacitet akumulatora i pad napona prilikom startanja .

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,9 TD - ZAŠTO SE PREGRIJAVA NA UZBRDICI ?

Datum objave: 20.11.2011 18:46:34
Slika
PITANJE:

poštovani gos.Meić imam Fiat Bravo 19td,100 konja iz 1997g, prije dva mjeseca posli su moji problemi sa autom. vec dva puta mijenjam ispitanu i potpuno provjerenu glavu od motora,, ali i dalje mi se desava ista stvar. auto dok mi radi na mjestu sve se ponasa normalno,kad dodje na temperaturu da mu se pali ventilator on se pali ali ako uzmem auto i idem na neku voznju pogotovo uz brdo primjera od Splita prema Klisu temperatura mi nenormalno se povecava i u kratko vrijeme dolazi do meximuma i ne pali se ventilator, a tekucina se vraca u posudu za ulijevanje (vode) antifriza i kljuca, znaci dvije ispitane glave motora promjenjene,novi termostat,pecurka na hladnjaku,senzori za brzine ventilatora,brtva glave i opet mi ostaje stari problem,neznam sta vise da napravim, dali postoji neki drugi problam da bi mogao da uzrokuje kvar. nemam vise ni novaca ni volje za dalje, molim te pomozi mi

ODGOVOR:

U ovom slučaju ne bih odmah sumnjao u glavu motora , blok motora , brtvu glave motora . Najprije bih ispitao ispravnost hladnjaka koji može biti djelomično začepljen ( iznutra ili izvana ) . Nakon toga provjerio bih i ispravnost : pumpe za vodu, termostata , cijevi rashladnog sustava . Tek kada bih utvrdio da su ove stvari potpuno ispravne posumnjao bih u motor . Kod uređenja motora je bitno da se ispita ispravnost glave motora ( ispitivanje hidrauličnim tlakom ) , da se provjeri ravnost bloka motora , da se ugradi kvalitetna brtva glave, vijci glave motora uvijek moraju biti novi . Ako ima još kakvih pitanja javite se opet .

na vrh Povratak na vrh

BMW 520 i. AUTOMATIC - PROBLEMI SA STRUJOM

Datum objave: 20.11.2011 18:30:38
Slika
PITANJE:

Kupio sam bmw e60 520i automatik iz 2003. god. Odmah sam primijetio prvi problem da mi trza u 3 brzini, ali samo do 3000 okretaja. Drugi problem mi je nastao kad su mi se vrata prtljažnika sama otvorila i baš po največoj kiši. Ispod rezervnog kotača mi je bilo 4 cm vode. Kad sam skinuo kotač vidio sam dvije kutije iz kojih izlazi puno kablova. Naravno prestao je raditi radio, cd, i parking senzori. Dao sam da mi elektroničar ispita i uspio je popraviti. Proradio i radio i cd i parking senzori. Slijedeće jutro nakon startanja motora upalila se na velikom ekranu poruka TRANSMISSION FAULT i crveni zupčanik ispred teksta. Motor je radio i ja sam nastavio voziti. Nakon pola sata vožnje gasim motor i ponovno startam i nema više poruke. I naravno nema dva problema bez trećeg. Ujutro prilazim bmw i pokušavam daljinskim otvoriti i ne mogu. Gurnem ključ u bravu otključam i pokušam upaliti motor, a ono ne gori ni jedna lampica ni kontakt na kontrolnoj ploči. Pokušam otvoriti prtljažnik da provjerim akumulator ne ide. Ne mogu otvoriti prtljažnik. ŠTO DA RADIM POMOZITE!!!!!!!!!! ??????????????????? Ne znam da li je ovo sve moguće ili ja to sanjam. Bit ću vam zahvalan na odgovoru i savjetu. Puno vam hvala Pozdrav Aleksandar

ODGOVOR:

Na samom početku moram reći da je Vaše vozilo puno elektronike i ima barem 5 kompjutora za pojedine funkcije. Vaše vozilo ne može popravljati ni svaki servis . Za servisiranje Vašega vozila potrebna je posebna dijagnostička oprema , baza tehničkih podataka , stručna osoba koja zna kako funkcioniraju pojedini sustavi na vozilu . Sve probleme koje ste naveli prouzrokovala je voda ( vlaga ) . Ako se tome ne posveti puna pažnja mogu se dogoditi i skuplji kvarovi . Prtljažnik Vašega vozila možete jednostavno otvoriti . Potrebno je samo dignuti prednji poklopac motora, skinuti zaštitni poklopac s priključka plus i minus koj vode do akumulatora u prtljažniku , spojiti s produžnim kablovima drugi akumulator i otvoriti normalno prtljažnik . Znam sada ćete sigurno pitati gdje je taj poklopac ispod kojega se nalaze spomenuti kontakti . Odgovor je kod motora s desne strane , treba ga samo znati prepoznati .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - TOKARENJE ZAMAŠNJAKA ?

Datum objave: 20.11.2011 13:58:40
Slika
PITANJE:

Poštovani, Naveli ste u jednom vasem odgovoru da se zamajac nikako ne smije tokariti, pa vas pitam zasto. Ja sam davno dok sam vozio Golfa dvojku pri promjeni kvačila (nova lamela, korpa i potisni) zamajac istokario to jest samo sam ga poravnao nije bilo značajnog skidanja. Balansiranje nije rađeno. Kvačilo se ponašalo odlično. Presao sam više od 80 000 km s takvim kvačilom i onda sam ga prodao. I dalje je bilo sve u najboljem redu.

ODGOVOR:

Svaki zamašnjak ima točno određenu debljinu, savaka lamela ima točno određenu debljinu obloge na lameli, svaka potisna ploča ( košara ) ima točno određeni prednapon ( sila kojom tanjrasta opruga pritiska lamelu na zamašnjak ) . Kada se tokari zamašnjak potisna sila tanjuraste opruge je znatno slabija ( isti efekt kao kada je u izvjesnoj mjeri potrošena obloga lamele ) . Da ste kojim sličajem zamašnjak na Vašem vozilu potokarili za 1 do 2 mm , Vašim vozilom ne bi mogli savladati na najblažu uzbrdicu a za naglo ubrzanje prilikom preticanja ne mogli ni pomisliti . Zamašnjak se vjerovatno obradili ( skinuli ) za 0,1 mm pa zato niste osjetili posljedice .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 DITD - ZAŠTO JE POVEĆAN TLAK ULJNIH PARA ?

Datum objave: 20.11.2011 13:21:27
Slika
PITANJE:

Imam mazdu 626DITD-2001god-66kw! Zanima me to sto se u motoru stvara prevelik prisak i uljna para?! Motor je vec dvaput radjen,prvi put su mijenjane karike,vodilice ventila,ventili itd,a drugi nekakve platnice kod ventila. Neznam sto da radim vise i koliko moze motor s tim da izdrzi! Molio bih za pomoc!

ODGOVOR:

Veliki tlak uljnih para je direktno povezan s kompresijom motora . Kada je kompresija loša , to znači da dio stlačenog zraka prolazi pokraj klipnih prstenova i cilindra u karter . Jedini uzro je istrošenje koje može biti na klipnim prstenovima , na cilindrima ili na oboje . Ako su na Vašem motoru mijenjani klipni prstenovi onda je uzrok istrošenost cilindara . Nakon demontaže glave motora istrošenja cilindara se mogu vidjeti i izmjeriti . To je trebao vidjeti " stručnjak " koji je mijenjao klipne prstenove .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 MPI - ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 19.11.2011 18:27:30
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam Skode Octavie mk2, 2006.g., 1.6 MPI. Redovito sam je servisirao po servisnoj knjižici, i zadnji servis je napravljen na 85000km, a sljedeći bi trebao biti na 100000. U servisnoj knižici piše da se na 90000 vrši provjera zupčastog remena, a na 120000 zamjena istog. Međutim, ovih dana me nekoliko prijatelja upozorava da se zupčasti mora mjenjati na 90000km. Koje je vaše mišljenje, te kolika bi bila cijena zamjene zupčastog remena, otprilike, u vašem salonu. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Kontrola stanja razvodnog mehanizma ( zupčasti remen , natezač, pumpa za vodu , radi se na svakom servisu ) . Na 100.000 km to se također radi i ako je sve u besprijekornom stanju zamjenu možete odgoditi za slijedećih 15.000 do 30.000 km . Međutim u praksi često vidim mikropukotine i istrošenja na zupčastom remenu na 100.000 km i tada obavljam zamjenu . Točnu cijenu materijala i rada Vam mogu navesti kada me nazovete i izdiktirate podatke o vozilu koje Vam budem pitao .

na vrh Povratak na vrh

JAGUAR X-TYPE 2,0 i. - TEŠKO PALI NA HLADNO

Datum objave: 19.11.2011 17:35:21
Slika
PITANJE:

Postovanje.Imam Jaguar x type 2.0 motor v6 bensin 2002 godiste.ujutru kada je motor hladan tesko pali.starter vrti nekoliko sekundi i onda tek kasnije upali.posle kad je zagrejan pali bez problema.motor je presao 125093km.poznajem dosta oko kola radim kao mehanicar.pregledao sam ga malo al nista sumnjivo nisam nasao.check engine lampa ne svetli.sva creva su o.k.sumnjam na svecice.njih nisam pregledao.pozdrav veliki.

ODGOVOR:

Najprije morate ispitati stanje akumulatora i stanje elektropokretača . Ako isti nisu u dobrom stanju nastaje veliki pad napona prilikom startanja motora i tada na pojedinim senzorima nema dovoljno struje i zato motor otežano pali .

na vrh Povratak na vrh

LADA 1600 S - HOĆU SERVO VOLAN !

Datum objave: 18.11.2011 19:13:58
Slika
PITANJE:

Imam auto, LADA 1600 ccm, 1980 god, tip - VAZ 2106. Prije dvije godine detaljno sanirana kompletna limarija, sa zamjenom svih propalih dijelova originalnim. Potrošnja je idealna za ovu vrstu vozila, na otvorenom 8,5 l/100 km. Motor je originalan ruski, ne troši ulje, nikad ne pregrijava, niti dimi crni ni plavi dim. Jednom rađena generalka, 2007. godine zbog pregrijavanja, poslije čega je zamjenjen neispravni termostat novim, originalnim. Zbog poznate mane električne dizne na originalnom karburatoru, naknadno je ugrađen je karburator od Lade 1500 ccm. Pređena kilometraža je 91.000 km. Posjedujem originalan račun prilikom kupovine vozila 14.08.1980. godine. Odlična je amortizacija auta i poznate snage i izdržljivosti. Svi dijelovi motora i ostalog zadržani originalni. Lada nikad nije udarena u saobraćaju i cijelo vrijeme je garažirana. Jedina opšte poznata mana ovog vozila je mehanički volan. Molim vas da mi kao dokazani strucnjak odgovorite da li je moguca ugradnja ugradnja servo volana u moju LADU i ako je moguce koliko bi to moglo kostati u (KM)? Unaprijed zahvalan na odgovoru. P.S. Glavu mehanickog volana sam zamjenio novom krajem 2007. godine, ali tezina upravljanja ovim volanom je ostala ista.

ODGOVOR:

Na vaše vozilo su moguće razne dogardnje i improvizacije . Niste neveli koji bi to Vi servo volan ugradili i od kojega vozila ??? Ako se odlučite za bilo koji servo volan , ugradnja u Vaše vozilo bi bila jako zahtijevna , puno radnih sati , puno preinaka i dorada . Za cijenu ugradnje servo volana mogli bi kupiti tri lade .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PANDA 1,3 JTD - VELIKA OPASNOST ZA MOTOR !!!

Datum objave: 18.11.2011 18:44:25
Slika
PITANJE:

postovanje imam fiat pandu 1.3multijet disel motor.2005god imam problem pocelo je nesto da klepece u motoru kad je hladan i da baca bijeli dim u uzbrdici mi se gusio nije imao snagu otisao sam kod majstora i ustanovio je da treba promjenuti lanac klizace spaner sto smo i uradili.kad smo upalili motor sve je bilo ok nije dimio niti se cuo neki cudan zvuk znaci imao je pravi rad.posto se nije gasila lampica od ulja izmjerili smo pritisak ulja manometrom i na stangasu nije pokazivao nista kad smo dodali gas na nekih 4000 obrtaja pokazao je 1bar pritiska a trebao bi da baci oko 3,5 bari to je dakle kad je hladan motor molim vas da mi pomognete u ovom problemu majstor kaze da bi se trebala mijenjati uljna pumpa ali vrlo mi je tesko pronaci je polovnu anove nesmijem ni da pitam koliko kostaju hvala.

ODGOVOR:

Ako ste izmjerili tlak ulja i ako je on takav kako ste napisali , onda motor Vašega vozila ne smijete niti upaliti a na vožnju ne smijete ni pomisliti .  Razlog tome je veliko oštećenje ležajeva radilice ili same radilice. Što prije demontirajte karter motora i pregledajte sve ležajeve radilice . Možda  imate sreće da radilica nema veliko oštećenje . Drugi banalni razlozi za niski tlak ulja su : filter ulja , pumpa za ulje.

na vrh Povratak na vrh