Danas je: 16.09.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT SCENIC - NE RADE SVE BRZINE VENTILATORA

Datum objave: 30.09.2011 19:49:02
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam scenic 2005.g. ručna klima ventilator, a time i klima rade samo na brzini 1,2 3 nešto jako jako malo, brzina 4 uopće ne radi. zanima me šta bi to moglo biti i kolika je cca popravka. hvala

ODGOVOR:

Ako ne rade sve brzine ventilatora kabine najčešći uzroci su : upravljački modul ventilatora, prekidač ventilatora, električna instalacija , elektromotor ventilatora. Ako je efekt hlađenja jako slab tada treba napraviti servis klima uređaja . Točnu cijenu popravka mogu reći nakon pregleda vozila. Servis klima uređaja s materijalom je oko 800,- kn .

na vrh Povratak na vrh

FIAT UNO 1,1 I.E. - KADA SE ZAGRIJE GASI SE

Datum objave: 30.09.2011 19:46:38
Slika
PITANJE:

Poštovani, Slučajno sam otkrio Vašu stranicu.Vidim da ste mnogima pomogli pa Vas molim da pročitate i ovaj moj problem. Imam Fiat Uno 1,1,ie 1996 godina.Imam problem sa paljenjem.Kad je motor hladan uredno uplali.Nakon nekog vremena kad se zgrije u vožnji počne "trokirat"i izgasi se.Kad se motor ohladi opet upali.Mjenjali smo razvodnik paljenja i senzor paljenja,lamba sondu.Kad bi smo to promjenili trajalo bi 6 mjeseci do godinu dana.Međutim sada ne može izdržati ni jedan sat, razvodnik paljenja se zgrije i auto se ugasi, kad se ohladi onda se ponovo upali.Mjenjali smo 3-4 puta te razvodnike jer su nam kazali da mora biti originalni dio iz Italije.Problem su mi pokušavali rješiti 3 mehaničara ali uzalud.Sad sam skinuo komplet elektroniku i poslao je u servis Fiata u Zagreb.Nažalost ovaj mehaničar nema kompjuter da može ispitati već čaka da mu naiđe neki Fiat Uno.Molim Vaše mišljenje,da li da elektroniku pošaljem Vama da je ispitate jer više neznam kome da se obratim.U nadi da će te mi pomoći srdačno Vas pozdravljam. Srečko

ODGOVOR:

Elektronika paljenja ( elektronski modul, davač impulsa ) koja se nalazi na razvodniku paljenja i u razvodniku paljenja se može ispitati samo kada je na vozilu . Navedeni dio nije skup. Ukoliko znate da je to neispravno najbrže rješenje je da kupite i ugradite novu elektroniku paljenja . Ovom prilikom želim naglasiti da mogu postojati i druge neispravnosti radi kojih imate problem s paljenjem . Ostale moguće neispravnosti su : sustav paljenja ( kablovi, bobina, senzor radilice, ECU centrala, električna instalacija ) , sustav ubrizgavanja ( filter goriva, nečist rezervoar, tlak goriva, injektor, potenciometar leptirastog ventila, EVAP ventil rezervoara, MAP senzor, pojedini releji ) , mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, podešenost ventila, propuštanje na usisnom kolektoru ) . Kada bih bio u mogućnosti da pregledam Vaše vozilo kvar bih otkrio vrlo brzo i nakon toga bih predložio rješenje. Na Vašem mjestu bih zatražio mišljenje još jednog servisa koji može točno obaviti defektažu na Vašemu vozilu.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT III 1,8 i. - JUTARNJE PALJENJE

Datum objave: 30.09.2011 19:42:12
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic!Nedavno sam kupio Passat3 1989g.p 1.8benzin 66kw auto je odlican jedina mana je jutarnje palenje,upali odlicno ali nece da primi gas kad dam gas odma se ugasi pustim ga da radi u leru par minuta i sve je ok,kad se malo zagrije nema nikakvih problema sve do sledeceg jutra.Molim Vas za vas savjet sta bi mogao biti uzrok ne primanju gasa kad je motor hladan.Hvala!!!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : filter goriva, tlak goriva, MAP senzor, ECT senzor temperature motora, aktuator minimuma, potenciometar leptirastog ventila, loša iskra na svjećicama ( svjećice, kablovi, razvodnik paljenja, bobina, Hall-ov davač ) , propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora, Lambda sonda . Nakon dijagnostike motora mogao bih točno navesti što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 1,9 TDI - BLINKA LAMPICA OD VODE

Datum objave: 30.09.2011 10:40:13
Slika
PITANJE:

Poštovanje, Audi b4 TDI 90 konja 92 godina, - blinka mi lampica od vode(godinu dana), čas prestane (10 - 15 min nekdad i dan dva) pa opet počne, elektricar je pregledao i kaze da je senzor na posudi uredu. - nekada vuče odlično i tada radi predobro ne cuje se, a nekada slabije vuče i tada bruji i ventili se čuju više, to se dešava bez pravila. - Nekada dirnem kabal od bosh pumpe (onaj sa okruglim džekom) motor trzne ili trza pa se odjednom smiri, pa onda taj kabal svega ispresavijam diam da vidim ima li prekid negdje a motor radi normalno. Zanima me da li bi trebao pregledati neke releje ili sta vec - hvala i pozdrav

ODGOVOR:

Kontrolna lampica od vode može se paliti kada je neispravan senzor nivoa u ekspanzionoj posudi, kada je nečista ekspanziona posuda, senzor , rashladna tekućina, kada električna instalacija od senzora do instrument ploče ima spoj s masom, kada postoji neispravnost na instrument ploči . Moguće neispravnosti radi kojih motor povremeno nema snage su : filteri, nečist rezervoar, zrak u sustavu goriva, dize, senzor tlaka zraka, pneumatski ventili za regulaciju turbine, senzor tlaka zraka, regulator količine goriva, MAP senzor, mjerač mase zraka, EGR ventil, električna instalacija od visokotlačne pumpe do ECU centrale, mehaničko stanje motora, tlak turbine. Releji nisu uzrok .

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,4 16V - NEKI POTROŠAČ PRAZNI AKUMULATOR

Datum objave: 30.09.2011 10:38:07
Slika
PITANJE:

Pozdrav svima. ja bih da pitam nesto u vezi mog automobila. auto je seat ibiza 2003god 1.4 16v 55kw. kada isklucim motor i dalje mi nesto vuce struju iz akumulatora 0.40a . elektricar kaze da je problem u nekom od racunara,zumnja da je rec o racunaru za centralnu bravu, da li mozda znate o cemu je rec iz nekih prethodnih pitanja i iskustava?hvala unapred

ODGOVOR:

Moguće je da Vam neki od potrošača vuće struju i tako prazni akumulator . To može biti bilo koji potrošač koji u stanju mirovanja vozila dobiva struju. Vaš gospodin električar treba točno utvrditi koji je to potrošač . To može lako napraviti isključivanjem pojedinih strujnih krugova i istovremeno prateći ampermetar . Nema nikave koristi od toga ako bih ja sada navodio pojedine nazive i električne komponente koje mogu vući struju .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 1,6 i. - PROBLEM PALJENJA I MJENJAČA

Datum objave: 30.09.2011 10:36:01
Slika
PITANJE:

imam citroen c4 1,6 s ugrađenim plinom, 200000 kom radi bez problema i sa benzinom i sa plinom, ali je u zadnje vrijeme problem s paljenjem nakon vožnje na plin - potrebno je dugo i nekoliko puta anlasovat da bi upalio ovaj problem nestaje nakon nekoliko paljenja i vožnje na benzin, ali se pojavljuje i nakon kratke vožnje na plin, a teže upali što motor dulje ne radi serviseri ne znaju o ćemu se radi drugi problem mi je automatski mjenjač, koji prebacuje u "safe mod" u 3. brzinu kad je motor nedovoljno ugrijan inače nemam problem s mjenjačem, dobro vuče i prebacuje da li vi možete riješiti ove probleme

ODGOVOR:

Otežano paljenje može nastati radi pojedinih neispravnosti u sustavu ubrizgavanja i u sustvu paljenja . Stručnim i detaljnim ispitivanjem uvijek se otkrije greška ili kvar . Moguće neispravnosti su : filteri, tlak goriva, injektori, MAP senzor, ECT senzor, IAT senzor, RPM senzor, senzor bregaste osovine, TPS senzor leptirastog ventila, loša iskra na svjećicama ili izostanak iskre u kritičnom momentu, mehaničko stanje motora ( propuštanje na usisnom kolektoru ) , električna instalacija motora, ECU centrala. Najčešći problem s automatskim mjenjačem je nedostatk ulja ili nepravovremeno mijenjanje ulja u mjenjaču. Drugi uzroci su : električni konektori i instalacija od mjenjača do računala mjenjača, elektroventilskagrupa mjenjača, računalo mjenjača, istrošenje u samom mjenjaču. Ako želite da se mi bavimo Vašim vozilom javite se telefonom .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 - TRESE SE PRI KOČENJU

Datum objave: 30.09.2011 10:32:54
Slika
PITANJE:

vozim audi a3 96 godina trese u volanu pri kočenju brusio sam diskove jedno 5 puta i svaki put kad prođem 2000 do 3000 km opet bude isto promjenjene su i disk pločice i zadnje šta sam napravija kupija sam original diskove i opet isto

ODGOVOR:

Vibracije koje se događaju prilikom kočenja mogu ponekad biti jako zahtjevne u pogledu dijagnostike i otklanjanja neispravnosti . Faktori utjecaja mogu biti brojni i to : diskovi, disk pločice, kočna kliješta, kočni cilindri, visokotlačne cijevi fleksibilne, pojedini dijelovi ovjesa, glavčine kotača, felge , gume . Sve što sam nabrojio može biti uzrok i u sve treba sumnjati . U istraživanju i ispitivanju treba krenuti od početka i provjeravati sistematski i pažljivo svaki dio ili sklop. Najprije bih provjerio utjecaj guma i felgi a nakon toga bih provjeravao kočna kliješta i tako dalje .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 SDI - PUCA VIJAK

Datum objave: 29.09.2011 23:07:02
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić Posjedujem polo 2006 godina sa 1,9 sdi motorom i prijeđenih 100.000 km na kojem je već po treći puta u zadnjih 2 mjeseca puknuo vijak koji drži napinjač remena klime i alternatora. Napinjač je učvršćen sa stražnje strane kroz blok motora. U servisu ne znaju uzrok pucanju vijka te to navodno nije sistemska greška na tim motorima. Klima i alternator rade normalno ( kada je napinjač u funkciji ) te je zamjenjen i remen koji pogoni iste. Molim vas za pomoć ukoliko imate saznanja o kvarovima te vrste. S poštovanjem Damir Š.

ODGOVOR:

Iz moje prakse nemam saznanja da postoje problemi s navedenim vijkom. Ako se to događa učestalo na Vašemu vozilu onda sigurno postoji razlog za to . U tom slučaju je potrebno obaviti uvid u detalje direktno na vozilu . Nakon toga bih mogao dati svoje mišljenje i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - RAZLIKA U MOTORIMA

Datum objave: 29.09.2011 23:02:55
Slika
PITANJE:

Gosp.Meiću..veliki pozdrav! Prije pitanja želio bih vas samo podsjetiti da sam bio kod vas na servisu prošle godine u 7mj.I još uvijek sve besprijekorno radi. A sad ovako...Kupio bih Ford Mondeo 2.0 tdci 2006 115ks. Zanima me da li je u PRAKSI velika razlika između 115ks i 130ks između ta dva auta?? Jel znamo da je na papiru jedno a na cesti zna bit sasvim drugo..naravno ne uvijek ali takva su moja iskustva. I molim vas općenito mišljenje o tom automobilu!?? Nadam se skorom odgovoru i unaprijed se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Poštovani gospodine, navedeni motori su na izgled i po zapremini potpuno isti . Jedina razlika je u dizama i programu ( software ) upravljačkog računala . Osobno bih izabrao jači motor. Kvaliteta oba motora je ista i može se reći vrlo dobra . Vozilo u cjelini je također kvalitetno. Drago mi je što Vaše vozilo dobro funkcionira .

 

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 SDI - LAMPICA OD ULJA

Datum objave: 29.09.2011 22:59:18
Slika
PITANJE:

Poštovanje, imam jedno pitanje. Prije dva mjeseca kupio sam Golfa IV, 1.9 SDI, 2000. godište i pojavio mi se jedan problem. U vožnji mi se upalila lampica od ulja i kada sam provjerio nivo, bilo je na minimumu. Nadolio sam pola litre ali lampica se nije ugasila samo sada svijetli žuto. Sve dijagnostika, kompjutorska, pokazuje da je sve OK. Promijenio sam i ulje i filter ali žuta lampica od ulja svijetli i dalje. Pritisak ulja, na kompjutoru, pokazuje 2.0 i da je sve OK. Stavljen je i novi senzor, onaj na nosaču filtera i sve po starom, a čak i kad se otpoji žica od senzora svijeli i dalje. Kada se da kontakt prosvijetli crvena lampica a nakon par sekundi se ugasi, zapišti i prosvijetli žuta. Što bi to moglo biti.

ODGOVOR:

Senzori za tlak ulja moraju biti novi i originalni, tlak ulja od 2 bara je dobar . Zato najprije posumnjajte u ispravnost indikatora za tlak ulja . Ostale moguće neispravnosti bi se odnosile na sustav dobave goriva i na sustav regulacije motora.

na vrh Povratak na vrh

VW VENTO 1,8 i. - CIJEV IZMEĐU VODENE PUMPE I HLADNJAKA JE HLADNA

Datum objave: 29.09.2011 22:54:21
Slika
PITANJE:

zdravo gos Meic imam problem sa vw ventom 1.8 ABS motor,nakon zamjene dihtunga glave motora,vodene pumpe i termostata voda kuha i izlazi na expanzionu posudu,ventilator se nepali provjerio sam ga i ispravan je ,termoprekidac radio prije normalno sad neznam pokusavo sam prespojit licnom kontakte na prekidacu ali opet nepali ventilator,crjevo izmedju vodene pumpe i hladnjaka hladno (donje crjevo) dok gornje bude vrelo,jos samo da dodam glava je ravnata i nevidim nikakva ostecenja mjerena kompresija manometrom malo ispod 14 na sva cetir cilindra proizvodjac djelova je toppran i kupljeni su u svedskoj,unaprijed hvala zed

ODGOVOR:

Ključna rečenica u Vašem opisu je : " Cijev između vodene pumpe i hladnjaka je hladno " . Ako je to tako neispravan je termostat , isti je ostao u zarvorenom položaju . Zamijenite termostat , ugradite originalni .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 16V - LOŠ EKO TEST

Datum objave: 29.09.2011 22:51:12
Slika
PITANJE:

Znaci imam Lagunu 2001.g. 1.8 16V U 2.mj. me pocela zafrkavati - u voznji samo odjednom ko da gubi gas. Negdje na pola gasa kao da se pocne gusiti i usporava. U tom trenutku ako stisnem gas do kraja opet normalno vozi,ali cim opet smanjim gas negdje na pola opet se "guši". A ako u tom trenutku kad se pocne gusiti drzim gas na toj jacini nakon 5-10 sek kao da se nesto odblokira i onda vozi normalno bez tog gusenja. I tako bi mogao napraviti 1000km u komadu bez da pravi probleme,ali cim ga ugasim i upalim opet ista stvar. Bila je kod mehanicara skoro mjesec dana,pokusao je sve i svasta,cak sam i od frenda posudio njegovu lagunu da mozemo neki dio (klapnu ili tako nesto) isprobati,ali nista. I nista nismo nasli. Ne bi bio toliki problem da mi na tehnickom nije pala eko test. Ne kuzim se,ali valjda je lambda prenizak i previsoka emisija CO2. Kaze ovaj na tehnickom da kao da daje previse benzina. Vozio sam ju u Renaultov servis i evo nakon 10 dana ni oni nisu nista nasli. Kompjuter ne daje nikakvu gresku.

ODGOVOR:

Na samom početku moram primjetiti da niste odabrali baš najbolji servis jer kvar nije defektiran ni otklonjen. Do rezultata se sigurno može doći stručnim pristupom i ispitivanjem svih komponenata sustava paljenja, sustava ubrizgavanja , sustava za upravljanje motorom , mehaničkog sustava motora . Ovoga časa ne bi bilo Vama od koristi kada bih Vam nabrojio 30-40 mogućih neispravnosti koje mogu biti uzrok lošeg eko testa i problema sa snagom motora. Pojedini dijelovi se ne mijenjaju na bazi pretpostavke ne go na osnovu ispitivanja . Ako ima još kakvih pitanja možete se javiti opet.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 - SIRENA

Datum objave: 29.09.2011 22:45:15
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meic! Radi se o peugeotu 306 1999.g. Prije nekoliko dana sam bio na piru i nakon nekog vremena moga trubljenja ode sirena... Prvo sto mi je palo na pamet da provjerim osigurače, ali su svi zdravi. Pa sad mene zanima dali postoji relej od sirene i bi li mogao u njemu biti problem (ako postoji kako da znam koji je od sirene) i gdje se nalazi sirena ispod haube? Gledao sam ali nikako da je pronađem... Sve pohvale Vašem radu! Unaprijed zahvaljujem! Pozdrav!

ODGOVOR:

Sirena se nalazi ispod lijevog ili desnog blatobrana . Kada je pronađete na nju dovedite s akumulatora 12 V ( pazite na plus i minus ) i ako ista proradi uzrok je električna instalacija , kutija osigurača , taster sirene.  Ako ne proradi neispravna je sirena .

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA YARIS - PALIO NA GURANJE

Datum objave: 29.09.2011 22:36:17
Slika
PITANJE:

Zdravo.Imam tojota Yaris 2005 godine.Zaboravio sam da isklucim svetlo i ispraznio mi se akumulator do daske.I tada sam nepravio najvecu gresku-Gurao auto i upalio ali tada ce javio neki zvuk kako da tropaju ventili a i snaga je opala.Odneo sam auto na servis i promenuli su mi lanac ali zvuk se i dalje cuje kad je motor hladan a najcesce kad je nadvor hladno.Motor je sa 3 cilindre 12 ventiva.Pomos.pozdrav iz Makedonija.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba ispitati kompresiju i na taj način utvrditi dali postoji kakvo oštećenje na ventilima ili bregastoj osovini. Sve se to može napraviti bez rastavljanja glave motora. Ako je oštećen jedan od ventila tada treba demontirati glavu motora i obaviti popravak.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 TD - IZBACI BIJELI DIM

Datum objave: 29.09.2011 22:33:54
Slika
PITANJE:

Poštovani G.Meić.imam problem.posjedujem ford mondeo 1.8 td,1996god 65kw.problem je u paljenju.auto dugo vergla dok ne upali što traje dugo,a kada upali izbaci bijeli dim što se prije nije dešavalo.kada je hladnije vrijeme lakše upali.promjenio sam filter goriva,grijači pokazuju 11.94v kao i akumulator.rekli su mi da je to u redu.da li možda znate uzrok jer bih htio to riješiti prije zime.da li vi to možete riješti i kolika bi bila cijena.ja sam iz baranje,ali ako bi trebalo mogu doći kod vas.UNAPRIJED ZAHVALJUJEM

ODGOVOR:

Postoje brojne neispravnosti radi kojih motor može teško i vrlo teško paliti. Nabrojiti ću najčešće a to su : elektropokretač, akumulator, podešenost ventila, niska kompresija, zrak u sustavu goriva, dize, faza motora, regulator količine goriva, ostale netipične greške . Ako želite da Vam mi to riješimo javite se telefonom.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XANTIA 1,9 TD - HIDRAULIKA

Datum objave: 29.09.2011 22:32:01
Slika
PITANJE:

posjedujem automobil citroen xantia 1,9 td. posle prvog jutarnjeg paljenja hidraulika podigne auto, ali posle par stotina metara auto padne.zaustavim se i posle par sekundi auto se opet podigne.cudno mi je da se posle svakog gasenja automatski spusta.kugle su punjene prije dva mjeseca, pumpa takodje remontovana, zamijenjene su gumice na regulatoru pritiska ali se stanje nije popravilo.

ODGOVOR:

Nema nekog mudrog zaključka osim da unatoč navedenim popravcima dolazi negdje do pada tlaka i propuštanja u hidrauličkom sustavu . To mogu biti razna mjesta : centralni hidraulički amortizer ( kugla ) , nepovratni ventili na pumpi , regulator nivoa, ostala mjesta na hidrauličnom sustavu.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - SMRAD ISPUŠNIH PLINOVA

Datum objave: 29.09.2011 22:26:20
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine Meić, imam jedno pitanje u vezi ispušnih plinova..naime, prije nekoliko mjeseci začepio sam EGR ventil i mene sada zanima da li možda to začepljenje ima veze sa smradom ispušnih plinova.Kada stanem iza automobila baš jako osjetim taj smrad..auto ne dimi, ali smrad se osjeća..ako nije povezano sa EGR ventilom, možete li mi napisati koji bi drugi uzroci mogli biti? radi se o passatu TDI ( 66kilovata )

ODGOVOR:

Dimni plinovi nastaju izgaranjem dizel goriva u komprimiranom zraku. Produkti izgaranja su mnogobrojni plinovi , krute čestice, kemijski spojevi. Ako u dizel gorivu ima previše sumpora to može biti uzrok neugodnih mirisa . EGR sam za sebe nije uzrok . Drugi veliki faktor koji također može utjecati na to je mehaničko stanje motora ( istrošenja ) . Možda bi za početak trebalo samo očistiti usisni kolektor .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 124 2,3 i. - STRUJA NE DOLAZI DO PUMPE

Datum objave: 29.09.2011 22:24:29
Slika
PITANJE:

dobar dan , imam problem sa paljenjem mb 200 124 2.3 benzinca, struja ne dolazi do pumpe za benzin sta moze biti, a kad mu dam benzin direkt u karburator upali ali trokira i ugasi se

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : relej pumpe goriva, kutija osigurača i postolje releja pumpe, električna instalacija , kontakt brava, ECU centrala. Bez neposrednog uvida na vozilu ne može se dati kratki i precizni odgovor . Kada dobijete struju na pumpi za gorivo izmjerite i tlak goriva.

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,6 16V - PADAJU OBRTAJI

Datum objave: 29.09.2011 22:22:13
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam fiat stilo 1.6 16V i u toku voznje mi opadne obrtaji i nece da primi gas,na bordu pise engine fault i upali se ona narandjasta lampica. U servisu mi ocitava gresku na leptir (klapni) gasa,medjutim kad sam zamjenio taj dio ponovno se desava isto. medjutim dijagnostika sad uopste ne ocitava tu klapnu gasa vec neku diznu,i procesor. Ne znam vise sta i kako ciniti...pomozite! Hvala unaprjed!

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu kvar ne možete otkloniti mijenjajući pojedine dijelove za koje Vam je netko rekao da su neispravni. Kvar se sigurno može otkloniti na način da se detaljno ispitaju sve komponente sustava elektronskog ubrizgavanja goriva, sve komponente sustava za stvaranje iskre na svjećicama, sve komponente upravljačkog sustava motora . Svaki ozbiljan servis će obaviti detaljno ispitivanje koje sam spomenuo, otkriti će što je neispravno, predložiti će rješenje, navesti će cijenu popravka, uz Vašu suglasnost otkloniti će kvar. Ovom prilikom ne bi bilo koristi   da Vam navodim što sve može biti neispravno jer toga ima mnogo .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 1,9 JTD - PREGORILA ŽARULJA

Datum objave: 29.09.2011 22:18:54
Slika
PITANJE:

Posjedujem alfu 156 1.9 JTD 2002 godina, tokom paljenja mi se uplalila lampica da mi jedna od sijalica ne radi, i ispostavilo se da je sijalica od pozicije, zamijenio sam obje sijalice, i sad je sve uredno ali lampica na instrument tabli je jos uvijek upaljena,tj. javlja da neka od sijalica nije ispravna. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Kontrolna lampica na instrument ploči se pali kada postoji razlika u naponu koji dolazi na pojedine žarulje ( npr. pozicija, farovi ) . Uzrok može biti razlika u snazi žaruljica ili pad napona u električnoj instalaciji . Radi toga nastaje razlika u naponu koju registrira kompjutor i koji pali kontrolnu lampicu na instrument ploči .

na vrh Povratak na vrh