Danas je: 05.05.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI A4 2,0 TDI - CRNI DIM I TEŽE PALI

Datum objave: 17.10.2011 20:35:37
Slika
PITANJE:

Molim vas za pomoć,imam audi a4,2005.g,2.0 tdi,ima 108236 pređenih km,kad je hladan lijepo pali,a kad se ugrije uvjek vergl po 3 sekunde,zamjenio sam senzor tipline i ništa.Dalje isto,a sad mi je poćeo dimiti jako crni dim.Kad se vozim ponekad ide lijepo ništa ne dimi,a ponekad neprimi gas i jako crno dimi i ko da nema snage.Ato mi se zna desiti između 1000 i 2000 okretaja,tada i znam osjetiti podrhtavanje motora,

ODGOVOR:

Nakon dijagnostike motora mogao bih točno navesti neispravnosti i dati prijedlog rješenja. Moguće neispravnosti su : zrak u sustavu goriva, akumulator, elektropokretač, relej dobavne pumpe, filteri, dize, električna instalacija motora, senzor pedale gasa, EGR ventil, MAF senzor, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor radilice, senzor tlaka zraka, sustav za regulaciju tlaka turbine, regulator količine goriva, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DCI - TEŠKO PALI KADA JE ZAGRIJAN

Datum objave: 17.10.2011 20:08:59
Slika
PITANJE:

Imam Renault Scenic 1.9 dci 2002. god. proizvodnje. Kada je automobil hladan pali bez problema, no međutim kada se temperatura motora podigne treba mu cca 10-15 sekundi da upali i to iz drugog pokušaja, a kada se motor ohladi opet normalno pali. Auto sam odvezao na dijagnostiku gdje nisu utvrđeni nikakvi kvarovi, osim što sam popreporuci majstora repariraoi očistio sve brizgaljke, no međutim problem se ponavlja.Molim Vas za vaše mišljenje, i uputu što mi je dalje činiti. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : akumulator, elektropokretač ( veliki padovi napona prilikom startanja ), zrak u sustavu goriva, nepovratni ventil za gorivo, filteri, dobavna pumpa, relej dobavne pumpe, senzor tlaka goriva, FRP senzor na Rail-u, solenoid za kontrolu tlaka goriva, ECT senzor temperature motora, električna instalacija motora, VT pumpa, ECU centrala . Potrebno je ispitati sve što sam spomenuo .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO - ODGOVORI PREOPĆENITI ?

Datum objave: 17.10.2011 09:28:53
Slika
PITANJE:

poštovani mislim da su odgovori u svezi ford mondea (benzinac)na temu: "auto nekad pocukava, trokira, kao da mu nešto na kratko zaustavi gorivo il neki od cilindara ne dobi na vrijeme iskru, preopćeniti s obzirom da se to velikoj većini vlasnika automobila događa. osobno sam barem 10 puta probao rješavati problem. i ništa. mora postojati konkretan i jedinstven odgovor. ovako samo plaćam servise i mijenjm dijelove koje ste spomenuli a opet isto.ford mora znati u čemu je kvaka. hvala D.R.

ODGOVOR:

Poštovani, moji se odgovori baziraju na mojoj dugogodišnjoj praksi. Vaš problem sigurno ima konkretan odgovor, ali do njega treba doći ispitivanjem i dijagnostikom koja nije samo spajanje na dijagnostički uređaj. Dijagnostika je najzahtjevniji posao. Vozilo se ne može popraviti dopisnim putem, već je to zahtjevan i stručan posao za koji osoba koja to radi mora proći dugogodišnje školovanje kroz teoriju i praksu. Ako želite da Vam riješimo Vaš problem dovezite vozilo i omogućite nam da se Vašim vozilom bavimo koliko to bude potrebno dok problem ne riješimo.

 

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,8 i. - NEPRAVILNO RADI MOTOR

Datum objave: 16.10.2011 18:26:17
Slika
PITANJE:

Opel Vectra1.8 2002 godina upali normalno a kad se ugrije počinje nepravilno raditi i to na oko 1500 okretaja. Upada u safe mode.Grešaka ima više, od leptira gasa, programiranje ECU,a stalna je MAF senzor. Kada se auto ohladi i resetira normalno radi i onda ponovo.Motor je X18XE, ECU Siemens.Molim za pomoć. Unaprijed Hvala.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu greške koje ste naveli su stalne i iste ne možete riješiti brisanjem iz memorije računala ( resetiranjem ) . Rješenje je zamjena ili dorada neispravnih dijelova . Na taj način ćete trajno otkloniti probleme nepravilnog rada motora .

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - RAZVODNI MEHANIZAM

Datum objave: 16.10.2011 18:13:35
Slika
PITANJE:

sta cini razvodni mehanizam?

ODGOVOR:

Zupčasti remen , natezač remena , klizači, pogonske remenice na bregastim osovinama i radilici. Neki motori umjesto zupčastog remena imaju lanac s lančanicima .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,9 TDI PD - ZAMAŠNJAK S DVIJE MASE

Datum objave: 16.10.2011 15:36:49
Slika
PITANJE:

Postovani imam jedno pitanje za vas.Skoro sam kupio audi a3 tdi crveno i,131 ks,2002 godiste presao 168000 km.Pitanje je sledece:kad upalim motor i kad ugasim motor se zatrese.Posle paljenja motora nakon jedno 4-5 minuta motor krene da vibrira sve jace i cuje se neko lupanje oko motora.Kad se doda malo gasa sve se vrati na normalu.Motor i turbina su ispitivani pc dijagnostikom i svi parametri su uredu,cak sta vise.Sto se tice spoljnog izgleda turbina je suva i oko nje ne postoji ulje,kao ni ispod poklopca motora.U voznji ne postoji nikakav problem sto se tice rada motora ili turbine.Moj serviser kaze da je posledica povecane vibracije i zvuka plivajuci zamajac koji je istrosen i koji se menja na 150000 koliko propisuje fabrika.Pa bi ovim putem zamolio vas za misljenje oko tog lupanja koje da napomenem ne postoji uvek pri duzem cekanju nakon paljenja motora u leru,znaci pri duzem praznom hodu. Unapred hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok lupanja može biti zamašnjak . Neposrednim uvidom na vozilu i slušanjem zvuka lupanja , stručnjak može prepoznati da li je to zamašnjak ili nešto drugo. Po potrebi zatražiter još jedno mišljenje stručnjaka . Nakon demontaže mjenjača jednostavnim postupkom se može utvrditi stanje dvomasenog zamašnjaka.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 2,0 T.S. - FAZA MOTORA I VARIJATOR FAZE

Datum objave: 16.10.2011 14:07:26
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiču,puno vam hvala na prošlom odgovoru i dodao bih još ovo,da se i ja potpuno slažem sa riječima, koje je neko napisao o vašim savjetima , vrjede zlata.A sada bih imao tri pitanja u vezi sa alfom 156 TS.Uskoro ču zameniti zubčasti kaiš na tim kolima,imam sav specialni alat i sve što je potrebno u vezi toga.Sve mi je jasno, samo ne razumem,zašto je potrebno odvrtanje sva četiri vijaka na usisnoj bregasti osovini odnosno na variatoru i ponovno zavrtanje, kada se menja zubčasti kaiš.Kakav je bit u tome. DRUGO PITANJE, dali se mora bregasta osovina izvaditi iz motora, kada se menja variator faze, ili je moguče to uraditi i tako, da ostaje ugrađena u motoru,se zablokira,i tako varijator odvije.I još, sa čime namazati navrtanj varijatora prije montaže u bregastu osovinu, dali je to uopšte potrebno.TREČE PITANJE je predpaljenje na alfi 156.Glede stavljanja motora u fazu, mi je sve jasno, samo mi nije jasno, kako se šteluje predpaljenje, ili to uopšte nije potrebno pri tem kolima,je samo stavljanje u fazu bitno. puno vam hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Vijci na usisnoj bregastoj osovini se popuštaju radi točnosti namještanja faze motora s novim zupčastim remenom . Na taj način je lakše i točnije namjestiti fazu motora. Bregasta osovina se mora demontirati kada se mijenja varijator faze motora. Na navoj varijatora faze se stavlja kemijski osigurač protiv odvrtanja . Predpaljenje se ne podešava . Bitno je da faza motora bude potpuno toča a dalje se o svemu brine senzor GMT i upravljačko računalo motora .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 16V - STALNO SVIJETLI REZERVA

Datum objave: 15.10.2011 22:27:06
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI IMAM PEUGEOT 307 1.6 16V I NEKI DAN SAM NATOČIO GORIVO U NJEGA I NAKON 10 MINUTA KADA SAM OPET UPALIO AUTO UPALILO SE UPOZORENJE DA JE AUTO BEZ GORIVA. OTIŠAO SAM JOŠ JEDNOM NATOČITI GORIVO ISTI DAN I DALJE ISTI PROBLEM POKAZIVAČ GORIVA U AUTU MI JE STALNO NA NULI I SVIJETLI LAMOPICA A GOORIVA IMA. ŠTA JE MOGUĆI PROBLEM. PROMIJENIO SAM AKUMULATOR JER JE BIO PRI KRAJU. DA LI JE TO ZBOG TOGA ALI SAD SAM STAVIO NOVI AKUMULATOR A ON I DALJE POKAZUJE DA GORIVA NEMA ?

ODGOVOR:

Neispravna je komanda pokazivača goriva u rezervoaru . Istu treba pokušati popraviti a ako popravak ne uspije treba ugraditi novu komandu pokazivača goriva. Akumulator nije uzrok .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI AUTOMATIC - PROBLEMI S DSG MJENJAČEM

Datum objave: 15.10.2011 22:21:34
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine, Posjedujem audi a4 1.9 TDI Avant, 2003. god. koji ima automatski odnosno DSG mjenjac. Nedavno mi se desilo da je u voznji auto izbacilo iz brzine a potom ponovo ubacilo da bi poslije izbacilo i nije htjelo vise u brzinu. Kad sam ugasio vozilo, pri kontaktu je izbacilo natpis BREMSE - zakočeno i nije htjelo da pali a pri tom na displaju nema skale sa brzinama: P R N D S. Nakon par pokusaja auto je upalilo sve je bilo ok i nastavio sam s voznjom. Na displaju vozila ostala je zuta lampica koja oznacava motor. U voznji auto prebacuje sasvim normalno. Sutradan lampica od motora vise nije radila i sedam dana sve je bilo ok da bi se ponovila ista situacija. Lampica se potom ugasila. Prije dva dana bio sam kod ovlastenog servisa gde su mi dijagnostikom rekli da je u pitanju senzor u procesoru mjenjaca te je potrebno zamijeniti kompletan procesor. Medjutim posto je greska jos uvijek sporadicna, bolje da i dalje vozim ovako. Danas mi se desava isto u voznji i auto palim tek nakon nekoliko pokusaja da bi poslije imo potpunu blokadu duze vremena nije htio palit i osto je blokiran. Zanima me Vase misljenje jer nemam bas povjerenje u ovlastene servisewre koji su samo monteri novih zamjenskih dijelova a ne automehanicari. Što mi Vi savjetujete i dal je moguce zamijeniti samo senzor ili je fakat u pitanju kompletan procesor koji kosta nekih 1.400,00 EUR. Voznjom ovakvog auta osjecam se totalno nesigurno jer nikad nisam siguran kad ce sve zablokirat i dal ce htjet ponovo se pokrenut. Lijep pozdrav,

ODGOVOR:

Kada postoji problem s mjenjačem tada se najprije provjerava količina ulja u mjenjaču i kvaliteta ulja u mjenjaču . Zamjena ulja u mjenjaču i filtera mjenjača obavlja se svakih 60.000 km ili svake dvije godine. Nakon toga treba posumnjati u slijedeće : električna instalacija mjenjača, hidraulični ventili mjenjača, računalo mjenjača, istrošenje u samom mjenjaču . Ako sumnjate u dijagnostiku i tvrdnju servisa da je neispravan kompjutor mjenjača , svakao obavite pregled vozila i u drugom servisu od povjerenja.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 1,1 i. - GREŠKA PROFESIJE

Datum objave: 15.10.2011 22:10:58
Slika
PITANJE:

Peugeot 106; 1,1; Ležajevi ili...? Pstovani gospodine Meiću u potrazi za profesionalnim odgovorom na moje pitanje naletio sam na Vašu stranicu i vjerujem da cu dobiti adekvatan odgovor. Nedavno sam kod 'mehanicara od povjerenja' zamijenio sljedeće: zadnje doboše, sajle ručne, zadnje ležajeve, pakne i kočione cilindre. Zamjena je islja sljedećim redosljedom: oba ležaja, oba dobosa, sajle ručne, pakne i lijevi kocioni cilindar (desni nisam zamjenio na nagovor mehanicara, jer je on navodno još bio OK). Nakon nekog vremena osjetio sam da mi zadnji lijevi točak osjetno koči vozilo. Kod doticnog mehaničara je ustanovljeno da je sajla ručne nepravilno montirana te da struže od gumu. To struganje dovelo je do ostećenja izolacije te je zbog ulaska vode u sajlu ručne doslo do korozije i sajla se nije vraćala u prvobitni položaj. Kupnjom i montažom nove sajle riješio sam taj problem. U međuvremenu je pri kočenju auto pocelo da trza. Prvo sam sumljao da imam bubreg na gumi ili da su se iskrivili diskovi na prednjim točkovima. Međutim kočenjem isključivo ručnom primjetio sam da te trzaje pri kočenju izaziva zadnji desni točak. Moram napomenuti i da se pri naglim promjenama smijera pri brzinama većim od 50 km/h čuje brujanje zanjeg desnog ležaja. To brujanje ili hučanje ležaja se pojavljuje pri promjenama smjera ali isključivo kad motam u desno. Pored svega moram reći da mehaničar prilikom montaže nije na ležajeve stavio nikakvo mazivno sredstvo, što je meni apsurdno. U međuvremenu sam kod istog mehaničara zamjenio i desni kočioni cilindar (zbog kapanja ulja iz kočionog)što nije riješilo problem trzanja pri kočenju. Pri zamjeni desnog kočionog mehaničar nije ozračio sistem i par sati nakon toga mi je propala papučica kočnice. Usput rečeno prvih 3000 km, prema preporuci mehaničara, vozio sam oprezno i nisam imao naglih kočenja. Moja pitanja su sljedeća: da li se profesionalnim mehaničarima dešavaju navedeni previdi i sta je po vasem mišljenu dovelo do nepravilnog kočenja mog vozila odnosno šta treba zamijeniti na zadnjem desnom točku (ležaj, doboš, pakne)da vozilo opet koči bez trzanja?

ODGOVOR:

Greške se događaju u svim zvanjima i profesijama . Neke greške su dramatične , neke su smrtonosne . Na sreću to nije slučaj i kod Vas . Vi samo trebate zamijeniti zadnje kočne bubnjeve, kočne cilindra i kočne papućice i problem će biti riješen .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,5 i. - MOTOR POVREMENO NE UBRZAVA

Datum objave: 15.10.2011 21:51:46
Slika
PITANJE:

Postovani, kupio sa auto hyunda accent 1996g.p. preslo je 201000km,kupio sam ga kada je bio presao 150000km.Do sada me je slusalo uvjek nikada se nije pokvario samo redovan servis sam radio. Pocelo mi se desavati da kada se vozim i hocu da ubrzam auto primi gas,ali nastavlja da se krece istom brzinom i motor se pocinje cuti kao da nije u brzini.Pa bih vas zamolio da mi pomognete,ja mislim da je lamela jer se ponekad osjeti dim kao da je lamaela u pitanju.To mi se nedesava cesto,samo ponekad.Ali nisam siguran sta bi moglo biti,jer kada putujem i idem vecom uzbrdicom i preko planinskih prevoja auto se ponasa sasvim normalno.Znaci to mi se desava povremeno,sad bih vas samo zamolio da mi pomognete

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba samo zamijeniti set spojke ( lamela, potisna ploča , potisni ležaj ) i vozilo će opet super funkcionirati .

na vrh Povratak na vrh

VOLVO S80 D5 - NEŠTO LUPA

Datum objave: 13.10.2011 16:20:09
Slika
PITANJE:

Poštovanje, Sve pohvale na Vašoj stručnosti, kao i nesebičnom trudu da pomognete ljudima.Moj problem je slijedeći: Vlasnik sam Volva S 80 D5 iz 2008 g. sa pređenih 105.000 km. Primjetio sam da mi u gradskoj vožnji, pri brzini od 50-ak km/h, prelaskom preko rupa, neravnina i sl. nešto lupa u prednjem kraju, pretpostavljam u amortizerima.Zvuk je nalik lupanju metala o metal. Na otvorenoj cesti je sve u redu. Vodio sam auto u ovlašteni servis i rekli su mi da je sve O.K. Molim Vaše mišljenje i savjet, i unaprijed Vam zahvaljujem.

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu uzrok lupanja je slijedeći : krajnici spona, vertikalne spone balans štange, pojedini selen blokovi ovjesa , disk pločice , kočna kliješta. Svaki servis bi trebao bez problema sa svojim stručnim osobljem brzo i točno utvrditi što lupa i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT PARTNER 1,4 i. - POMOĆ NE PALI

Datum objave: 13.10.2011 16:18:19
Slika
PITANJE:

Poštovani, Malo sam se iznenadio kada jutros nisam uspio upaliti Peugeot Partner 1,4 benzinca koji sam jučer kupio, naravno rabljeni. Jučer sam ga normalno koristio, natočio gorivo ( bio je praktično prazan pri preuzimanju ), ali danas ništa - nije htio zavrtiti. Iako su se popalile sve kontrolne lampice na ploči, nije htio. Spojio sam se s drugim autom na kablove, ali ni tada nije bilo promjene - čuje se KLIK, ali ne vrti. Pomisao i preporuka je da je akumulator koji sam imao totalno prazan te sam ga stavio na punjenje. Pokušao sam spojiti drugi akumulator, puno veće amperaže, ali se ništa nije promjenilo, osim što mi se učinilo da sam vidio nekakvo iskrenje, ali ne znam na kojem mjestu ( više se nije pojavilo ). Vratio stari akumulator koji nije pokazivao stanje istrošenosti ( djeluje relativno novo ), auto se ponašao kao prije, ali je odjednom počeo vrtiti s time da "nije htio baciti iskru". Znači vrti, ali se neće upaliti, osjeti se lagano smrad benzina, ali neće upaliti. Što bi moglo biti, bio bih Vam zahvalan na bilo kakvom smjeru što da radim ? Čak sam pomislio da postoji kakva zaštita ako ostane bez struje... S poštovanjem B.M.

ODGOVOR:

Uvijek treba početi s najjednostavnijim ispitivanjem i tako nastaviti dalje prema složenijim sklopovima i sustavima . Na Vašem vozilu treba ispitati akumulator i elektropokretač. Akumulator mora imati kapacitet veći od 60% . Ako je to tako akumulator je ispravan i može se ispitati elektropokretač. Prilikom startanja mjeri se pad napona na akumulatoru . Ako je pad napona veći od 3 V potrebno je napraviti servis elektropokretača. Loš akumulator i loš elektropokretač imaju za posljedicu veliki pad napona na pojedini senzorima, davačima , aktuatorima . Kada je to tako motor ne može upaliti ili će upaliti jako teško . Ako ima kakvih nejasnoča javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

NISSAN MICRA - MOTOR SE POVREMENO UGASI

Datum objave: 13.10.2011 11:39:29
Slika
PITANJE:

imam nissan micru 1991.godište imam dva pitanja. 1.u vožnji mi se upali odjednom lampica za ulje i lampica za akumulator u isto vrijeme i onda mi se auto ko da ugasi..i kad stanem i auto ugasim i upalim i onda vozi opet normalno..neznam u čemu je problem 2.zanima me koliko koštaju pakne za navedeni auto hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Navedene lampice se upale jer se ugasio motor . Motor se može ugasiti radi brojnih razloga a moguće neispravnosti su : električna instalacija i konektori, senzor radilice, relej ECU centrale, ECT senzor , aktuator minimuma, prekid i nestanak iskre na svjećicama, nestanak goriva na injektorima, regulator tlaka goriva, ostali netipični uzroci . Točan uzrok bi mogao navesti nakon pregleda i ispitivanja na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,6 16V - NEŠTO MU UZIMA GAS

Datum objave: 14.10.2011 10:03:01
Slika
PITANJE:

pozdrav, imam jedan problem na Ford Mondeo 1.6 16v 1993 godna.. problem je sljedeći... auto nekad pocukava, trokira, kao da mu nešto na kratko zaustavi gorivo il neki od cilindara ne dobi na vrijeme iskru.. pošto su sviječice nove neznam kaj to je... nekad ide normalno radi kak treba a ponekad mu se dešava da jednostavno pocukava... nešto mu uzme gas pa ga opet daje.. i to se dečeva izna 2500 o/min... i to traje par sekundi i onda se opet to sredi.. pomoć..

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : kablovi za svjećice, bobina, elektronika paljenja , električna instalacija, senzor radilice, TPS senzor zaklopke snage, MAP senzor, mjerač mase zraka, lambda sonda, filteri, nečist rezervoar, regulator tlaka goriva . Najprije bih napravio dijagnostiku motora i nakon toga bih znao točno što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

FORD COUGAR 2,5 V6 DURATEC - ISPUŠNA GRANA PUŠTA

Datum objave: 14.10.2011 10:13:51
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem ford cougar 2.5 v6 duratec i u zadnje vrijeme prilikom opterečenja mašine ćuje se specifičan zvuk kod prednje ispušne grane kao da ispušna grata pušta ispušne plinove kod glave. E sada pošto sam ja promjenio dihtung na toj grani i isti zvuk se sada i dalje čuje, mene zanima dali postoji mogučnost da je propuhao dihtung glave. Napomenuo bi da mi u rashladnom sustavu ne nedostaje tekućine te da se u ulju ne vidi nikakva emulzija i auto normalno radi osim toga iritirajućeg zvuka. unaprijed hvala na odgovoru

ODGOVOR:

U praksi se često događa da je ispušni kolektor deformiran i zamjenom brtvila ispušnog kolektora ne rješava se problem. Zato se uvijek prilikom demontaže ispušnog kolektora kontrolira dosjedna površina . Ako postoje neravnine ili deformacije ispušni kolektor treba strojno obraditi brušenjem.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,6 i. - ZAŠTO SE GASI

Datum objave: 13.10.2011 11:01:50
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Vozim škodu feliciu 1.6 mpi, 1997. godiste...naime, dešava se sljedeće: auto super pali, radi između 850 i 900 obrtaja, ali u posljednjih nekoliko dana u vožnji, pri promjeni brzine i stajanja auto se ugasi i pri zagrijavanju motora obrtaji spadnu gotovo na 800...ponovno paljenje je sasvim normalno. nema druge promjene u vožnji, ne trza, ne guši je. znači samo pri stajanju auto se ugasi i mora se ponovo paliti. Molim da ukažete na mogući problem. Hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : filter goriva, nečisti injektori, senzor temperature motora, aktuator minimuma, propuštanje na usisnom kolektoru, TPS senzor zaklopke, mehaničko stanje motora, sennzor radilice. Neposrednim uvidom na vozilu lako se može utvrditi što je neispravno i otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 807 2,0 HDI - TEŠKO SE ŠALTA

Datum objave: 13.10.2011 08:13:09
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić vlasnik sam Peugeot 807 2,0 hdi,nakon ustanovljenog uzroka mješanja ulja sa rashladnom tekućinom tj.pucanja glave motora i isto tako izmjene nove glave,prilikom čega se motor vadi van i po izmjeni vraća imam problema sa jako teškim upravljanjem ručicom mjenjača idu sve brzine uredno za koje treba primjeniti veliku silu,naglašavam da prije tog popravka mjenjać odlično radio. I sada nema problema sa papućicom i odvajanjem nego treba mi osjetno puno veća sila kod prebacivanja svih brzina.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu mjenjač i spojka su i dalje u potpunom redu a uzrok su samo mehanizam za šaltanje brzina . Mehanizam treba samo dobro podesiti da dođe u isi položaj kao što je bio i prije i tada ćete imati opet lagano šaltanje.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA PREMACY 2,0 DITD - ZAŠTO NEMA SNAGE

Datum objave: 12.10.2011 18:23:45
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Vlasnik sam (sretni) Mazde Premacy 2.0 DITD 2004 godina prešla 160000km. Već jedno određeno vrijeme mi se pali i konstantno gori lampica simbola motora. Auto slabo vuče , ne čujem turbinu i mogu ga samo u 1 i 2 brzini natjerati malo preko 5000 okretaja. Turbinu niti ne čujem a u te dvije brzine na određenom stisku na gas motor radi neravnomjerno , malo ubrza no oppet se vrati na staro. Ponekad ga uspijem "oživjeti" tako da ga ispušem u 1 i 2 do crvenog i tada mi se i ta lampica ugasi no to opet nije to. Zamjenio sam jednom regulator protoka zraka no stvar je ista. Savjet i pomoć molim i još pitanje da li se na kompjutoru vidi da je problem u EGR ventilu? Hvala unaprijed i pozdrav.

ODGOVOR:

Kada motor nema snage kao što je i u ovom slučaju mogućih neispravnosti može biti puno . Točan odgovor mogu dati tek nakon dijagnostike motora . Ovom prilikom ću nabrojiti moguće neispravnosti a to su : propuštanje na tlačnoj strani turbine, neispravan intercooler, filteri, suženje na usisnim kanalima glave motora, faza motora, senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, regulacioni ventil turbine Wastegate, turbina, senzor tlaka zraka, EGR ventil, regulator količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja, senzor položaja pedale kočnice, ECT senzor, senzor temperature goriva, senzor radilice, djelomično začepljenje auspuha, električna instalacija , kontrolni modul visokotlačne pumpe, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 16V - MOTOR PREKIDA

Datum objave: 12.10.2011 12:39:15
Slika
PITANJE:

Postovani,imam problem sa Cliom 1.2 16v 2002god auto po nekad trzaka u intervalu od 1000 do 2500 obrtaja a posle radi normalno i u leru po nekad trzne i ponovo nastavi da radi,na uaspuhu se cuje kao da zatrokira i kad ga u mestu turim do 2500 obrtaja kao da trokira,zamenio sam svecice i ocistio dizne,na dijagnostici nema gresaka a ni auto nije upali check,da li moze da ima veze sa bombinom i kablovima ovakvo ponasanje i sta bi jos moglo da bude?

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : sustav paljenja ( svjećice, kablovi, bobina ) , propuštanje na usisnom kolektoru , regulator tlaka goriva, filteri, dobavna pumpa, velika razlika u kompresiji motora, električna instalacija i konektori ( povećani prelazni otpor i pad napona ) , lambda sonda, MAF senzor, MAP senzor, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh