Danas je: 23.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW PASSAT 1,6 TD - GRIJE SE MOTOR

Datum objave: 02.10.2011 18:33:56
Slika
PITANJE:

Dobar dan,ja imam pasata b3 1.6tdi 1990 god,i problem je temperatura non stop ide oko 95-105 stepeni,promenuo sam termostat od 87 stepeni i prekidac,ali nista temperatura je ista.Molim za vas odgovor sta da radim?I koja je radna temperatura za moj auto?Hvala

ODGOVOR:

Radna temperatura motora je 90°C . Moguće meispravnosti su : neispravan pokazivač temperature motora ( indikator, električna instalacija, instrument ploča ) , nečist hladnjak, pumpa za vodu, cijevi rashladnog sustava, brtva glave motora . Najprije izmjerite kolika je stvarana temperatura motora.

na vrh Povratak na vrh

LANCIA LYBRA - PREGLED PRIJE KUPNJE

Datum objave: 01.10.2011 15:34:37
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Kupujem automobil. Gledao sam neke oglase za lanciu lybru. Pitanje, da li je bolja opcija 2,4JTD ili 1,8 benzinac s plinom, prednodti i mane jednog i drugog. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Bolji izbor je dizel motora ako je isti u dobrom stanju ( kompresija , visokotlačna pumpa, upravljačka elektronika ) . Bez stručnog pregleda vozila ne možete znati u kakvom stanju je dizel ili benzinski motor . Stručni pregled vam omogučava da ne dođete u veliki rizik prilikom kupnje vozila. Preglede prije kupnje radimo vrlo često i zato mogu svjetovati da se takav pregled sigurno isplati. Pregledajte svako vozilo bez obzira dali je motor dizel ili benzinski.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,4 i - PREGLEDATI PRIJE KUPNJE

Datum objave: 01.10.2011 15:38:23
Slika
PITANJE:

Pozdrav.Mnogo puta dosada ste mi dali iscrpne i detaljne odgovore s kojima sam bio prezadovoljan.Nadam se i sada takvom odgovoru. Veoma sam se zainteresovao za kupovinu auta i interesuje me vaše mišljene koje će vjerovatno biti presudno jer ste dosadašnjim odgovorima oduševili.Auto je sledeće: GOLF V-benzin-motor-1.4 godina proizvodnje--2005. 97000 pređenih kilometara full oprema 3 vrata Unaprijed hvala!!!

ODGOVOR:

Vozilo koje ste odabrali je odlične kvalitete . Uz redovno održavanje vrlo je pouzdano i dugo može trajati. Svakako ga treba pregledati prije kupnje.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI - PALJENJE GRIJAČA

Datum objave: 01.10.2011 20:30:27
Slika
PITANJE:

Postovanje majstore Meicu...pisao sam vam i prije i zahvaljujem se na vasim odg. jer odgovorili ste bas precizno i to sam sebi sam uradio..sad imamo nekoliko pitanja rijec je o golfu 3 TDI 1994 godiste:kad navedeno auto palim ujutro a tem.su se malo spustile bude oko 10 stepeni grijaci mi ne griju ni sec.nego odma palim pa me malo nervira mora malo verglati jel to treba ugraditi novi relej grijaca pa da ih ugrije?i primijetio sam kad dodajem gas a vozilo staji u mjestu da mi na odredjenim obrtajima malo trese auto al sasvim malo znaci jedva se primijeti jel to do nosaca motora il cega drugo? i zanima me jos da li u posudi za vodu mora postojati pritisak kada se vozilo duze vozi,znaci nije bas veliki pritisak nego kad je zagrijano auto i odvrnem cep sa posude cuje se da izadje zrak?unaprijed se zahvaljujem jer znam da cu opet dobiti precizan odgovore..

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu se grijači pale kada je temperatura ispod +5°C . Ako želite da isti rade uvijek i kod svih temperatura tada se mora obaviti direktno električno prespajanje tako da nema više utjecaj senzor temperature motora. Motor može teže paliti kada ima lošiju kompresiju i kada ima zraka u sustavu goriva. UZroci radi kojih se trese motor mogu biti i nosači motora . U rashladnom sustavu je uvijek tlak od 1,1 bar do 1,3 bara .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 i. - GASI SE

Datum objave: 01.10.2011 20:26:34
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, Na preporuku prijatelja koji Vas je preporučio, obraćam Vam se za pomoć. Vlasnik sam automobila marke Hyundai Accent 1.3 (2003.) sa plinskom instalacijom (BRC). Napominjem kako se svi dole navedeni simptomi (problemi) javljaju kada motor radi na benzin. Imam velikih problema kada pokušavam pokrenuti motor koji nije zagrijan, odnosno svako jutro i svako popodne kada se vraćam s posla ne mogu iz prve upaliti auto. Kad dajem kontakt čujem samo kako 'vergla'. Nakon nekoliko bezuspješnih paljenja motor napokon proradi, ali se vrlo brzo ugasi (padne broj okretaja). Slijedeći put kada dam kontakt, motor proradi, ostaje raditi malo duže nego prijašnji put, ali se opet ugasi. Svaki slijedeći pokušaj motor radi sve duže. Nakon nekoliko pokušaja ostaje stabilno raditi i radi bez ikakvih problema. Ako kojim slučajem stanem i ugasim motor i ako ga u kraćem vremenu opet pokušam upaliti, tada se upali bez problema. Koliko sam shvatio, kada je motor topli, tada nemam nikakvih problema. Kako se prazni spremnik goriva, tada su gore navedeni simptomi sve gori i gori, odnosno auto mi treba sve duže i duže vrijeme da ga upalim (najbolje radi kada je tank iznad 80 %). Kada je tank na 50%, tada je praktički nemoguće upaliti motor. Odnosno, uspije upaliti nakon 5-10 minuta). Jednom automehaničaru sam isto objasnio ove probleme, pa mi je maknuo gumicu sa poklopca od spremnika goriva (mislio je da nastaje podtlak u spremniku), ali ni to nije pomoglo. Drugi automehaničar je rekao da je do goriva i da pokušam isprazniti tank i da ga onda natankam, ali ni to nije pomoglo. I imam još jedan problem oko kojeg se previše ne brinem, ali možda ima neke veze sa gore navedenim problemom. Kada natankam spremnik goriva do kraja, tada slijedeće jedne ili dvije vožnje imam problema u vožnji. U vožnji se auto počinje jednostavno gušiti i počinje cukati, ali se na svu sreću motor ne ugasi. Kada stanem na semaforu (20m od pumpne stanice gdje sam natočio pun rezervoar), tada se auto zna ugasiti (padne broj okretaja). U tom slučaju auto znam držati 'na životu', tako da cijelo vrijeme dok čekam na semaforu auto držim na 3-4 tisuće okretaja. Ovaj problem mi i nije toliko bitan, jer u zadnje vrijeme nikad ne tankam do kraja. Zaboravio sam napomenuti da su mi se ovi problemi počeli pojavljivati kada sam ugradio plin (ne znam da li to ima kakve veze ili ne, jer se auto pali na benzin). Unaprijed Vam se zahvaljujem na odgovoru, Lijepi pozdrav, Dalibor

ODGOVOR:

Prema Vašemu detaljnom opisu zaključio sam da je uzrok u sustavu elektronskog ubrizgavanja goriva. Radi toga treba ispitati sve komponente sustava . Moguće neispravnosti su : rezervoar za gorivo, niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, ECT senzor, MAP senzor, IAT senzor, TPS senzor , EVAP ventil rezervoara, aktuator minimuma, nepovratni ventil goriva, električna instalacija motora , propuštanje na usisnom kolektoru, slab signal sa RPM senzora,  ECU upravljačka centrala motora . Točan uzrok i prijedlog rješenja mogao bih navesti nakon pregleda Vašega vozila . Ako želite da Vam to riješimo možete se javiti i telefonom.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - USISNA GRANA

Datum objave: 01.10.2011 20:22:21
Slika
PITANJE:

Poštovani, hvala Vam na dosadašnjim savjetima. Moj problem je sljedeći. Mercedes C220 cdi 2001, prešao 320000 km dosta dimi na auspuh, prilikom skidanja zaštite ispod motora ispal je jedna crna plastika koja je držač neke lopatice u usisnoj grani (tako sam to nekako shvatio)na osnovu koje je zakljućio majstor da je otišla usisna grana motora te da se ona jedino mora promjeniti cijela. Auto se ne smije voziti jer postoji mogućnost da se usisa ta lopatica u motor..... i da će nanijeti veliku štetu. Moje pitanje je da li se treba mijenjati cijela usisna grana i što predlažete? S poštovanjem.

ODGOVOR:

Ne možete promjeniti samo pola usine grane . Ako popravak oštećene usisne grane nije moguć a to je zaključio i Vaš mehaničar , tada treba zamijeniti kompletnu usisnu granu .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 i. - SKIDANA KILOMETRAŽA?

Datum objave: 01.10.2011 20:16:35
Slika
PITANJE:

Poštovanje prije par mjeseci kupio sam Peugeot 206 1.4,benzinac,sa autom je zasad sve u redu no nažalost vlastitom nepažnjom pri kupovini sada sam utvrdio sljedeće: na zapisniku o tehničkom pregledu otprije godinu dana dok je bio kod bivšeg vlasnika piše broj prijeđenih kilometara 121388 a na displayu kad sam ga kupovao bilo je 69903 što je uvelike pomoglo pri izboru i naravno cijeni.Ispada da je bivši vlasnik krivotvorio broj prijeđenih kilometara,da li je to moguće i kako to dokazati?Da li je moguće da su na tehničkom pregledu napravili pogrešku?Što mi je činiti? Zahvaljujem

ODGOVOR:

Gotovo na svim rabljenim automobilima prije prodaje skinuta je kilometraža , opran je motor, obavljeno je pranje i uljepšavanje vozila . Sve to se radi kako bi se automobil na prvi pogled dopao kupcu i to nije ništa novo . U ovom slučaju ne mogu dati pravni savjet jer se time na bavim. Ako budete imali bilo kakvo pitanje iz područja tehnike vozila javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,8 - PAD NAPONA

Datum objave: 01.10.2011 20:12:30
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam par pitanja za Vas u svezi moje opel vectre B 1.8 16v 98 god. Prije tri mjeseca dok sam bio na putu tjedan dana desio mi se pad napona u autu simptomi su bili resetiran sat i datum te obrtomjer i brzinomjer nisu radili. Ujutro kad upalim auto obrtomjer i brzinomjer rade normalno međutim poslije par paljenja i gašenja automobila opet ne rade. Prije otprilike mjesec dana i neki dan opet pad napona upale mi se sve lampice na instrument ploči auto gubi gas i na kraju se ugasi. Poslije se ne može upaliti. Bio sam u opelovom servisu gdje su ustanovili da je akumulator slab (Vartin akumulator star 2 godine 75Ah). Zamjenjen novim akumulatorom i opet se dešava isto.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti u vezi instrument ploče su : loši kontakti na kutiji osigurača, pad napona na konektorima instrument ploče, sama instrument ploča . Mogući problemi u vezi gubitka snage i gašenja motora su : loša iskra na svjećicama ili nestanak iskre, visokonaponski kablovi, bobina, ulazni napon do bobine, senzor radilice, ECU centrala, nečist rezervoar, filter goriva, niski tlak goriva, senzor apsolutnog tlaka MAP, senzor temperature ECT, senzor leptirastog ventila TPS, propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalacija od motora do ECU centrale, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,0 i. - SA ZAKAŠNJENJEM REAGIRA NA GAS

Datum objave: 01.10.2011 15:31:39
Slika
PITANJE:

Pozdrav i hvala unaprijed.Citroen C5/2SX 2.0 I BVA 2005(automatik)173000 km.Od 20000 km.S zakašnjenjem reagira na gas.Kad stoim u mjestu i želim krenuti stisnem gas a motor radi u leru par sek.pa tek onda primi gas ali tad jako jer sam pedalu stisnuo više nego je potrebno.Da Vas ne zamaram šta su mi sve predlagali u ovlaštenom servisu.U njih nemam povjerenja i imam loše mišljenje o njima.Nebi mi bilo teško doći ni do Vas ako je ovako teško zakljućit u čemu se krije pr.Hvala još jedanput.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : CKP senzor bregaste osovine, RPM senzor, injektori, tlak goriva, MAP senzor, IAT senzor, senzor kisika, električna instalacija motora, ECU centrala, ostale neuobičajene greške. Ako želite da se bavim Vašim vozilom možete se javiti i telefonom .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES VITO - PREGLED PRIJE KUPNJE

Datum objave: 01.10.2011 15:27:24
Slika
PITANJE:

odlucio sam da kupim mercedes benz vito 2001-2003 godine o cemu moram da vodim racuna prilikom potraznje i kupovine vozila hvala na detaljnim informacijama.

ODGOVOR:

Prije isplate vozila obavite stručni pregled vozila i pregledajte slijedeće : komprsiju, grijače, mjenjač ( šaltanje ) , spojku ( proklizavanje ) , podvozje, ovjese, kočni sustav, volan , amortizere, klima uređaj, unutrašnjost vozila, stanje karoserije.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,2 16V - TEMPERATURA IZNAD NORMALE

Datum objave: 01.10.2011 15:25:17
Slika
PITANJE:

Postovani, ima Fiat Bravo 1.2 16V, 99. godiste s predenih 140000km. Ponekad se u voznji temperatura lagano dize iznad normalne, odprilike jednu crticu vide od sredine. Grijanje normalno radi. U cemu bi mogao biti problem. Unaprijed se zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Mogući uzroci radi kojih se podiže temperatura su : nedostatak rashladne tekućine, termostat, nečist hladnjak ( iznutra ili izvana ) , cijevi rashladnog sustava, pumpa za vodu, čep hladnjaka, brtva glave motora, neprecizan prikaz temperature motora ( indikator temperature ) .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 33 BOXER 1,3 i. - MOTOR ILI SPOJKA

Datum objave: 01.10.2011 15:23:37
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, molim vas da mi rijesite problem. Imam Alfu 33 Boxer masina 1.3 benzin 67 Kw. Pali na pola kljuca,radi ko sat,lamela je ispravna 100%. Jedini problem jeste kada se zaustavim u velikoj strani jedva krene.Do cega bi moglo biti ?

ODGOVOR:

Postoje samo dvije stvari radi kojih Vaše vozilo uz brdo jedva krene . To može biti motor ili spojka ( kuplung ) .  Pregledom Vašega vozila na probnoj vožnji odmah se može utvrditi da li je uzrok motor ili spojka .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 - PROBLEM SA PALJENJEM

Datum objave: 01.10.2011 20:08:06
Slika
PITANJE:

molim odgovor za Mercedes C180, 1994 godiste, 100.000 km, redovno servisiran, pre mesec dana sam ugradio plinski sustav Prins po Vasoj preporuci i imao par pitanja u vezi toga,pa sam prezadovljan odgovorima. Promenio sam i akumulator, malo je bilo problema sa paljenjem sa starim, pa ste mi preporucili promenu.Kupio sam Vartu 74kw i auto je palio bez problema 20 dana, danas se desilo da ujutro, malo bilo hladnije i auto kao da nema sauha, pa nije htio upaliti. Posle sam upalio stiskom na papucicu za gas, pa je posle normalno radio.Posle toga, popodne je normalno zapalio (posle 8 sati radnog vremena).Inace u voznji nema nikakvih problema sa plinskim sustavom, mislim da je sve OK. Dali je moguce da je problem za paljenjem povezan sa elektronskim sauhom ili je nesto drugo u pitanju. Kako ispitati dali je sauh mozda pokvaren. Hvala na odgovoru. Pozdrav, Vladimir Makedonija

ODGOVOR:

Ako motor i dalje ne bude palio kako treba najbolje je da napravite kompjutorsku dijagnostiku motora . Tada provjerite ispravnost slijedećih komponenata : ECT senzor temperature motora, aktuator minimuma, MAP senzor, TPS senzor leptirastog ventila, senzor IAT za temperaturu usisanog zraka . Po potrebi izmjerite i pad napona prilikom startanja motora .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI PD - ULJE U MJENJAČU

Datum objave: 01.10.2011 15:22:05
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meiću, lijep pozdrav!!! vozim golf 4 Tdi 74 kW PD motor s ručnim mjenjačom. Prešao je 170000 km. Zanima me da li je na ovom vozilu potrebno mijenjati ulje u mjenjaču jer bih to ako treba učinio preventivno jer je trenutno sve ok sa šaltanjem?! I ako treba koju bi mi specifikaciju ulja predložili? I ako mi možete odgovoriti koje je sve dijelove potrebno promjeniti pri mijenjanju zupčastog remena tj. pri velikom servisu? Srdačan pozdrav!!!

ODGOVOR:

Ulje u mjenjaču se mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine . Ulje za mjenjač je 75W90 . Uz zupčasti remen mijenja se još natezač, klizač, pumpa za vodu .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI - IŠČUPAO POLUOSOVINU

Datum objave: 01.10.2011 09:30:13
Slika
PITANJE:

Posjedujem audi a4 95g 19tdi .Trzanjem sam pokušo iščupati poluosovinu iz kinetičkog kod lafeta ali mi je ulje tada izcurilo kod osovine pri mjenjaču.Šta se desilo? Hvala

ODGOVOR:

Prilikom opisanog izvlačenja izvukli ste iz ležišta prirubnicu diferencijala na koju je vijcima pričvršćena poluosovina. Sada prirubnica nije u dosjedu i semering na mjenjaču više ne može brtviti . Skinite vijke poluosovine, skinite poluosovinu, vratite prirubnicu na svoje mjesto, stavite osigurač prirubnice i semering će opet brtviti a ulje neće curiti.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 2,0 i. - PALI SE LAMPICA OD ULJA

Datum objave: 30.09.2011 19:58:28
Slika
PITANJE:

Poštovani, lampica od ulja mi se pocela paliti i gori mi konstantno bez zvucnog signala i tako se vozim vec mjesecima. Lapmica se ugasi tek onda kada zamijenim ulje u motoru i ne gori sve dok ne predem nekih 3000-4000 km i tada mi se pocinje paliti, prvo povremeno, pa nakon jos par tisuca konstantno. Molim Vas dali znate u cemu je problem, indikatore od ulja sam zamjenio. Radio se o Audiu 80 b4 66kw 2.0 benzinac, 92 god. Unaprijed vam se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Sve što ste u opisu naveli zahtijeva da odmah izmjerite tlak ulja u motoru . Isti mora biti 2,0 bara kod 2.000/o/min i min. 0,9 bara kod 850 o/min . Ako su tlakovi niži od navedenih uzrok je istrošenje na ležajevima radilice, istrošenje radilice, pumpa za ulje . Ako su tlakovi ulja dobri uzroci su : indikatori ulja, električna instalacija, instrument ploča .

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - TROŠI GUMU

Datum objave: 30.09.2011 19:56:44
Slika
PITANJE:

Postovani! Primijetio sam da mi je vanjski rub gume prednjeg lijevog kotaca pojacano uocljivo potrosen. S ostalim kotacima to nije slucaj. Kako bih bolje pojasnio, guma ima gledajuci s vanjskog ruba prema unutarnjem 4 sloja sara (zimska sava eskimo s3). Znaci, na vanjskoj sari se vidi da je prema van jako potrosena dok unutarnje 3 sare su normalno potrosene kao i na ostalim gumama. Da li je kriva nepodesena geometrija, amortizer, nesto trece ili to tek treba vidjeti? U biti me zanima da li je amortizer ili geometrija. Nisam primijetio druge simptome koji bi ukazivali na amortizer. Hvala!

ODGOVOR:

U ovom slučaju nema nagađanja nego treba točno utvrditi uzrok trošenja gume . To je moguće utvrditi pregledom vozila odnosno kontrolom stanja svih dijelova ovjesa . Nakon toga mogao bih navesti točan uzrok i predložiti rješenje. Moguće neispravnosti su : selen blokovi ovjesa, krajnik spone, spona volana, aksijalni ležaj amortizera, potporna spona, amortizer, hvatište ovjesa , zračnost na ležaju ili rukavcu .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLIGO 2,0 HDI - SKIDAO INSTRUMENT PLOČU

Datum objave: 30.09.2011 19:53:19
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem s autom Citroen Berlingo 2.0 HDI 2003. g. Naime nakon što sam skinuo "Instrument tablu" kako bi očistio prljavštinu, koja je ušla u istu iza njenog stakla, nakon ponovne montaže nastao je sljedeći problem. Prilikom davanja kontakta ili paljenja auta kazaljka koja pokazuje razinu goriva krene nekontrolirano lupkat 3-4 puta prema dole do kud stigne(Kao da nema graničnika, nema fizički vidljivog ali ostale kazaljke ne idu dalje od određene razine prema dole) i tek onda se podigne pokazujuči razinu goriva, no ista je netočna. "Tankao sam" auto full rezervar, ali kazaljka nakon lupkanja pokazuje razinu goriva previše iznad one normalne granice do kuda bi trebalo pokazivat. (Normalna razina je malo iznad zadnje crtice s oznakom F(Full)). Zahvaljujem unaprijed na odgovoru, lijep pozdrav!

ODGOVOR:

Mogući uzroci nekontroliranog rada kazaljke pokazivača goriva su ; loš kontakt i veliki prelazni otopr na nekom od pinova konektora instrument ploče, puknuće hladnog lema  na instrument ploči, neispravnost komande pokazivača goriva u rezervoaru, niski napon akumulatora, pad napona u električnoj instalaciji. Za početak provjerite konektore instrument ploče.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DTI - VENTILATOR KLIME BLOKIRA

Datum objave: 30.09.2011 19:50:56
Slika
PITANJE:

Poštovani,molim vas za savjet. Imam renault lagunu 1.9dti 1998.godina,automatska klima. Ventilator klime mi nekada blokira na dvije crtice puhanja a nekada radi normalno neki kazu da je problem u tranzistorima pa bi prije svega pitao vas za mišljenje,puno hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Česti uzrok neispravnosti motora ventilatora je upravljački modul ventilatora . Isti se nalazi na samom kućištu ventilatora i može se posebno nabaviti ako je neispravan . Ostale moguće neispravnosti su : električna instalacija, prekidač, sam elektromotor .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC - NE RADE SVE BRZINE VENTILATORA

Datum objave: 30.09.2011 19:49:02
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam scenic 2005.g. ručna klima ventilator, a time i klima rade samo na brzini 1,2 3 nešto jako jako malo, brzina 4 uopće ne radi. zanima me šta bi to moglo biti i kolika je cca popravka. hvala

ODGOVOR:

Ako ne rade sve brzine ventilatora kabine najčešći uzroci su : upravljački modul ventilatora, prekidač ventilatora, električna instalacija , elektromotor ventilatora. Ako je efekt hlađenja jako slab tada treba napraviti servis klima uređaja . Točnu cijenu popravka mogu reći nakon pregleda vozila. Servis klima uređaja s materijalom je oko 800,- kn .

na vrh Povratak na vrh