Danas je: 27.05.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FIAT PUNTO 1,2 i. 16V - RAZVODNI MEHANIZAM

Datum objave: 21.11.2011 17:28:43
Slika
PITANJE:

imam Fiat Punto 12v 80ks 2000 godište... bi sam u jednom autoservisu i žalio se na slabiji rad motora, bio sam uvjeren da je riječ o razvodnom mehanizmu ali je bilo riječ o nečemu skroz drugom... Ali to sad nije bitno. dok sam bio tamo majstor mi je rekao da kod izvedbe razvodnog mehanizma mog automobila podešavanje zračnosti ventila nije potrebno. kakva je to izvedba razvodnog mehanizma? je li moguće da uopće neću trebati kontrolirati taj dio razvodnog mehanizma? hvala

ODGOVOR:

Razvodni mehanizam je jedno a ventili su drugi sustav . Razvodni mehanizam su : zupčasti remen, natezač zupčastog remena , pumpa za vodu, remenica bregaste osovine, remenica radilice. Motor vašega vozila ima 16 ventila koji se ne podešavaju jer podizači ventila nisu mehanički nego hidraulični . Hidraulični podizači automatski održavaju potrebnu distancu između ventila i bregastog vratila .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA PREMACY 2,0 DITD - NE PRIMA GAS NA HLADNO

Datum objave: 21.11.2011 17:04:36
Slika
PITANJE:

Poštovani Meić ! Posjedujem Mazdu Premacy DITD 66kw 2000.god sa 235000 km. 1 vlasnik. U zadnje vrijeme imam problema sa dodavanjem gasa.Kada vanjska temperatura padne ispod 15 stupnjeva celzijuseva i niže autumobil upali od prve ali ne prima gas od nekih 1500-1800 okretaja-nakon 10-15 minuta vožnje ili rada u leru kada se postigne normalna temp. motor dalje normalno radi i prima gas.Bio sam u ovlaštenom servisu i na kompjutoru za motor nisu ustanovili nikakvu grešku. Promijenili su preventivno filter za gorivo da možda negdje ne povlaći zrak.Nakon 4 dana što je auto bio u servisu jedino što su još napravili ,su nalijali u spremnik goriva WURTH aditiv za čišćenje pumpe i dizni i uredno naplatili nešto iznad 800 kn.Motor se i nakon toga isto ponaša iznad 1500 okretaja na hladno ne prihvaća gas dok se ne ugrije .Kod prijatelja majstora ima Boš servis dao sam provjeriti brizgaljke-dizne i kaže da su dvije bile malo lošije ali da ih je složio i da su sada sve 4 ispravne.motor se i dalje jednako ponaša nakon toga.Sumnjam da je posrijedi neki senzor temperature jer kada naraste temperatura zraka iznad 15 st.celzija motor se normalno ponaša ne trokora-isprobao i u garaži sa grijanjem garaže. Na raznim forumima se navodi da treba mijenjati Denso pumpu visokog pritiska ,pa servisirati turbinu,pa mijenjati ili servisirati brizgaljke.Ispad da ako to sve dam napraviti ,da popravci dođu više nego što je cijena auta a u stvari nitko ne zna pravu dijagnozu. Više ne znam što da radim.Unaprijed zahvaljujem !

ODGOVOR:

Postoje kvarovi koji se nemogu brzo i jednostravno otkriti spajanjem servisnog računala i očitavanjem kodova grešaka . Takvi kvarovi zahtijevaju drugačiji pristup, puno strpljenja , vremena i stručnosti . Ispitivanje mora obuhvatiti mehanički sustav motora, hidraulički sustav, sustav dobave goriva, sustav za upravljanje motorom . Vremenski može potrajati više dana. Navesti ću moguće neispravnosti : senzor pedale gasa, MAF senzor, sustav za upravljanje turbinom, MAP senzor, EGR ventil, regulator količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja, senzor položaja pumpa, senzor položaja pedale kočnice, ECT senzor, senzor temperature goriva, senzor radilice, senzor apsolutnog tlaka BARO , električna instalaciaj motora, mehaničko stanje motora, controlni modul pumpe, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 123 200 D - TEŠKO PALI

Datum objave: 21.11.2011 08:01:31
Slika
PITANJE:

pozdrav majstore imam mercedesa 123 2oo dizela kad je malo hladnije tesko pali jako sporo vrti alnaser je dobar i kompresija je dobra grijaci novi akumulator nov ventili nastelani palenje nastelano a on nece stabi jos moglo bit unapred hvala

ODGOVOR:

Ako je akumulator dobar i ako je elektropokretač dobar onda  broj okretaja motora prilikom startanja ( paljenja ) mora biti veći od 150 o/min i više . Ako to nije tako moguće neispravnosti su : arumulator. elektropokretač , električna instalacija , loša masa između akumulatora i motora . Pregledajte i prekontrolirajte još jednom sve , izmjerite kapacitet akumulatora i pad napona prilikom startanja .

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,9 TD - ZAŠTO SE PREGRIJAVA NA UZBRDICI ?

Datum objave: 20.11.2011 18:46:34
Slika
PITANJE:

poštovani gos.Meić imam Fiat Bravo 19td,100 konja iz 1997g, prije dva mjeseca posli su moji problemi sa autom. vec dva puta mijenjam ispitanu i potpuno provjerenu glavu od motora,, ali i dalje mi se desava ista stvar. auto dok mi radi na mjestu sve se ponasa normalno,kad dodje na temperaturu da mu se pali ventilator on se pali ali ako uzmem auto i idem na neku voznju pogotovo uz brdo primjera od Splita prema Klisu temperatura mi nenormalno se povecava i u kratko vrijeme dolazi do meximuma i ne pali se ventilator, a tekucina se vraca u posudu za ulijevanje (vode) antifriza i kljuca, znaci dvije ispitane glave motora promjenjene,novi termostat,pecurka na hladnjaku,senzori za brzine ventilatora,brtva glave i opet mi ostaje stari problem,neznam sta vise da napravim, dali postoji neki drugi problam da bi mogao da uzrokuje kvar. nemam vise ni novaca ni volje za dalje, molim te pomozi mi

ODGOVOR:

U ovom slučaju ne bih odmah sumnjao u glavu motora , blok motora , brtvu glave motora . Najprije bih ispitao ispravnost hladnjaka koji može biti djelomično začepljen ( iznutra ili izvana ) . Nakon toga provjerio bih i ispravnost : pumpe za vodu, termostata , cijevi rashladnog sustava . Tek kada bih utvrdio da su ove stvari potpuno ispravne posumnjao bih u motor . Kod uređenja motora je bitno da se ispita ispravnost glave motora ( ispitivanje hidrauličnim tlakom ) , da se provjeri ravnost bloka motora , da se ugradi kvalitetna brtva glave, vijci glave motora uvijek moraju biti novi . Ako ima još kakvih pitanja javite se opet .

na vrh Povratak na vrh

BMW 520 i. AUTOMATIC - PROBLEMI SA STRUJOM

Datum objave: 20.11.2011 18:30:38
Slika
PITANJE:

Kupio sam bmw e60 520i automatik iz 2003. god. Odmah sam primijetio prvi problem da mi trza u 3 brzini, ali samo do 3000 okretaja. Drugi problem mi je nastao kad su mi se vrata prtljažnika sama otvorila i baš po največoj kiši. Ispod rezervnog kotača mi je bilo 4 cm vode. Kad sam skinuo kotač vidio sam dvije kutije iz kojih izlazi puno kablova. Naravno prestao je raditi radio, cd, i parking senzori. Dao sam da mi elektroničar ispita i uspio je popraviti. Proradio i radio i cd i parking senzori. Slijedeće jutro nakon startanja motora upalila se na velikom ekranu poruka TRANSMISSION FAULT i crveni zupčanik ispred teksta. Motor je radio i ja sam nastavio voziti. Nakon pola sata vožnje gasim motor i ponovno startam i nema više poruke. I naravno nema dva problema bez trećeg. Ujutro prilazim bmw i pokušavam daljinskim otvoriti i ne mogu. Gurnem ključ u bravu otključam i pokušam upaliti motor, a ono ne gori ni jedna lampica ni kontakt na kontrolnoj ploči. Pokušam otvoriti prtljažnik da provjerim akumulator ne ide. Ne mogu otvoriti prtljažnik. ŠTO DA RADIM POMOZITE!!!!!!!!!! ??????????????????? Ne znam da li je ovo sve moguće ili ja to sanjam. Bit ću vam zahvalan na odgovoru i savjetu. Puno vam hvala Pozdrav Aleksandar

ODGOVOR:

Na samom početku moram reći da je Vaše vozilo puno elektronike i ima barem 5 kompjutora za pojedine funkcije. Vaše vozilo ne može popravljati ni svaki servis . Za servisiranje Vašega vozila potrebna je posebna dijagnostička oprema , baza tehničkih podataka , stručna osoba koja zna kako funkcioniraju pojedini sustavi na vozilu . Sve probleme koje ste naveli prouzrokovala je voda ( vlaga ) . Ako se tome ne posveti puna pažnja mogu se dogoditi i skuplji kvarovi . Prtljažnik Vašega vozila možete jednostavno otvoriti . Potrebno je samo dignuti prednji poklopac motora, skinuti zaštitni poklopac s priključka plus i minus koj vode do akumulatora u prtljažniku , spojiti s produžnim kablovima drugi akumulator i otvoriti normalno prtljažnik . Znam sada ćete sigurno pitati gdje je taj poklopac ispod kojega se nalaze spomenuti kontakti . Odgovor je kod motora s desne strane , treba ga samo znati prepoznati .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - TOKARENJE ZAMAŠNJAKA ?

Datum objave: 20.11.2011 13:58:40
Slika
PITANJE:

Poštovani, Naveli ste u jednom vasem odgovoru da se zamajac nikako ne smije tokariti, pa vas pitam zasto. Ja sam davno dok sam vozio Golfa dvojku pri promjeni kvačila (nova lamela, korpa i potisni) zamajac istokario to jest samo sam ga poravnao nije bilo značajnog skidanja. Balansiranje nije rađeno. Kvačilo se ponašalo odlično. Presao sam više od 80 000 km s takvim kvačilom i onda sam ga prodao. I dalje je bilo sve u najboljem redu.

ODGOVOR:

Svaki zamašnjak ima točno određenu debljinu, savaka lamela ima točno određenu debljinu obloge na lameli, svaka potisna ploča ( košara ) ima točno određeni prednapon ( sila kojom tanjrasta opruga pritiska lamelu na zamašnjak ) . Kada se tokari zamašnjak potisna sila tanjuraste opruge je znatno slabija ( isti efekt kao kada je u izvjesnoj mjeri potrošena obloga lamele ) . Da ste kojim sličajem zamašnjak na Vašem vozilu potokarili za 1 do 2 mm , Vašim vozilom ne bi mogli savladati na najblažu uzbrdicu a za naglo ubrzanje prilikom preticanja ne mogli ni pomisliti . Zamašnjak se vjerovatno obradili ( skinuli ) za 0,1 mm pa zato niste osjetili posljedice .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 DITD - ZAŠTO JE POVEĆAN TLAK ULJNIH PARA ?

Datum objave: 20.11.2011 13:21:27
Slika
PITANJE:

Imam mazdu 626DITD-2001god-66kw! Zanima me to sto se u motoru stvara prevelik prisak i uljna para?! Motor je vec dvaput radjen,prvi put su mijenjane karike,vodilice ventila,ventili itd,a drugi nekakve platnice kod ventila. Neznam sto da radim vise i koliko moze motor s tim da izdrzi! Molio bih za pomoc!

ODGOVOR:

Veliki tlak uljnih para je direktno povezan s kompresijom motora . Kada je kompresija loša , to znači da dio stlačenog zraka prolazi pokraj klipnih prstenova i cilindra u karter . Jedini uzro je istrošenje koje može biti na klipnim prstenovima , na cilindrima ili na oboje . Ako su na Vašem motoru mijenjani klipni prstenovi onda je uzrok istrošenost cilindara . Nakon demontaže glave motora istrošenja cilindara se mogu vidjeti i izmjeriti . To je trebao vidjeti " stručnjak " koji je mijenjao klipne prstenove .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 MPI - ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 19.11.2011 18:27:30
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam Skode Octavie mk2, 2006.g., 1.6 MPI. Redovito sam je servisirao po servisnoj knjižici, i zadnji servis je napravljen na 85000km, a sljedeći bi trebao biti na 100000. U servisnoj knižici piše da se na 90000 vrši provjera zupčastog remena, a na 120000 zamjena istog. Međutim, ovih dana me nekoliko prijatelja upozorava da se zupčasti mora mjenjati na 90000km. Koje je vaše mišljenje, te kolika bi bila cijena zamjene zupčastog remena, otprilike, u vašem salonu. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Kontrola stanja razvodnog mehanizma ( zupčasti remen , natezač, pumpa za vodu , radi se na svakom servisu ) . Na 100.000 km to se također radi i ako je sve u besprijekornom stanju zamjenu možete odgoditi za slijedećih 15.000 do 30.000 km . Međutim u praksi često vidim mikropukotine i istrošenja na zupčastom remenu na 100.000 km i tada obavljam zamjenu . Točnu cijenu materijala i rada Vam mogu navesti kada me nazovete i izdiktirate podatke o vozilu koje Vam budem pitao .

na vrh Povratak na vrh

JAGUAR X-TYPE 2,0 i. - TEŠKO PALI NA HLADNO

Datum objave: 19.11.2011 17:35:21
Slika
PITANJE:

Postovanje.Imam Jaguar x type 2.0 motor v6 bensin 2002 godiste.ujutru kada je motor hladan tesko pali.starter vrti nekoliko sekundi i onda tek kasnije upali.posle kad je zagrejan pali bez problema.motor je presao 125093km.poznajem dosta oko kola radim kao mehanicar.pregledao sam ga malo al nista sumnjivo nisam nasao.check engine lampa ne svetli.sva creva su o.k.sumnjam na svecice.njih nisam pregledao.pozdrav veliki.

ODGOVOR:

Najprije morate ispitati stanje akumulatora i stanje elektropokretača . Ako isti nisu u dobrom stanju nastaje veliki pad napona prilikom startanja motora i tada na pojedinim senzorima nema dovoljno struje i zato motor otežano pali .

na vrh Povratak na vrh

LADA 1600 S - HOĆU SERVO VOLAN !

Datum objave: 18.11.2011 19:13:58
Slika
PITANJE:

Imam auto, LADA 1600 ccm, 1980 god, tip - VAZ 2106. Prije dvije godine detaljno sanirana kompletna limarija, sa zamjenom svih propalih dijelova originalnim. Potrošnja je idealna za ovu vrstu vozila, na otvorenom 8,5 l/100 km. Motor je originalan ruski, ne troši ulje, nikad ne pregrijava, niti dimi crni ni plavi dim. Jednom rađena generalka, 2007. godine zbog pregrijavanja, poslije čega je zamjenjen neispravni termostat novim, originalnim. Zbog poznate mane električne dizne na originalnom karburatoru, naknadno je ugrađen je karburator od Lade 1500 ccm. Pređena kilometraža je 91.000 km. Posjedujem originalan račun prilikom kupovine vozila 14.08.1980. godine. Odlična je amortizacija auta i poznate snage i izdržljivosti. Svi dijelovi motora i ostalog zadržani originalni. Lada nikad nije udarena u saobraćaju i cijelo vrijeme je garažirana. Jedina opšte poznata mana ovog vozila je mehanički volan. Molim vas da mi kao dokazani strucnjak odgovorite da li je moguca ugradnja ugradnja servo volana u moju LADU i ako je moguce koliko bi to moglo kostati u (KM)? Unaprijed zahvalan na odgovoru. P.S. Glavu mehanickog volana sam zamjenio novom krajem 2007. godine, ali tezina upravljanja ovim volanom je ostala ista.

ODGOVOR:

Na vaše vozilo su moguće razne dogardnje i improvizacije . Niste neveli koji bi to Vi servo volan ugradili i od kojega vozila ??? Ako se odlučite za bilo koji servo volan , ugradnja u Vaše vozilo bi bila jako zahtijevna , puno radnih sati , puno preinaka i dorada . Za cijenu ugradnje servo volana mogli bi kupiti tri lade .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PANDA 1,3 JTD - VELIKA OPASNOST ZA MOTOR !!!

Datum objave: 18.11.2011 18:44:25
Slika
PITANJE:

postovanje imam fiat pandu 1.3multijet disel motor.2005god imam problem pocelo je nesto da klepece u motoru kad je hladan i da baca bijeli dim u uzbrdici mi se gusio nije imao snagu otisao sam kod majstora i ustanovio je da treba promjenuti lanac klizace spaner sto smo i uradili.kad smo upalili motor sve je bilo ok nije dimio niti se cuo neki cudan zvuk znaci imao je pravi rad.posto se nije gasila lampica od ulja izmjerili smo pritisak ulja manometrom i na stangasu nije pokazivao nista kad smo dodali gas na nekih 4000 obrtaja pokazao je 1bar pritiska a trebao bi da baci oko 3,5 bari to je dakle kad je hladan motor molim vas da mi pomognete u ovom problemu majstor kaze da bi se trebala mijenjati uljna pumpa ali vrlo mi je tesko pronaci je polovnu anove nesmijem ni da pitam koliko kostaju hvala.

ODGOVOR:

Ako ste izmjerili tlak ulja i ako je on takav kako ste napisali , onda motor Vašega vozila ne smijete niti upaliti a na vožnju ne smijete ni pomisliti .  Razlog tome je veliko oštećenje ležajeva radilice ili same radilice. Što prije demontirajte karter motora i pregledajte sve ležajeve radilice . Možda  imate sreće da radilica nema veliko oštećenje . Drugi banalni razlozi za niski tlak ulja su : filter ulja , pumpa za ulje.

na vrh Povratak na vrh

DAIHATSU CHARADE 1,0 TS - NEDOSTAJE SNAGE

Datum objave: 18.11.2011 18:25:07
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Posjedujem Daihatsu Charade TS 1990.g., 38kw, 1.0 motor, 3 cyl. ovako ubrzanje do 100 km/h je uredu, bar mi tako djeluje, no iznad 100 katastrofa. recimo od 120-130 km/h mu treba valjda minuta ili vise, uzas, i ne razumijem u cemu bi moga biti problem. malo mu je pojacan ler gas na razvodnoj kapi, jer kada upalim svijetla trese se pa sam rekao mehanicaru da mi to malo pojaca. imam nekakvu sitnu rupicu na asupuhu. e da i treba mu malo duže da se zagrije. uglavnom svijecice i svi kablovi su novi, ocisten fergazer i dizne. da li mi mozete reci par razloga zasto bi se on tako mogao ponasati.. to je frustrirajuce. poštovanje, Vedran.

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila nema veliku zapreminu ni snagu . Kada je motor u vrhunskoj formi ( dobro podešeni ventili, kompresija veća od 13 bara, čisti usisni kanali , čicti ispušni kanali , bregasta osovina bez istrošenja, karburator ispravan i dobro podešen, predpaljenje dobro podešeno , sve ostalo bez primjedbi ) tada je snaga motora 52 KS . Vaše vozilo ima 21 godinu i na motoru sigurno postoje neka istrošenja a moguće i da je loše podešen motor ( ventili, smjesa, predpaljenje ) , to znači da motor nema spomenutih 52 KS nego 40 KS . Ta razlika se jako osjeti i na ubrzanju i na konačnoj brzini . Jedino na što možete djelovati s malo novaca je : podešenost motora, čisti filteri, ispravne svjećice .

na vrh Povratak na vrh

LADA NIVA 1,7 - RADILICA

Datum objave: 18.11.2011 18:07:04
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Ladu Nivu iz 1995. godine sa 1.7 motorom. Loša je radilica a ne može se više brusiti. Imam i radilicu od Lade Nive 1.6 iz 90tih godina ali ne znam da li odgovara za 1.7 motor. Ni u jednoj radionici za strojnu obradu nisam dobio siguran odgovor. Ako mi Vi možete odgovoriti bit ću Vam zahvalan. B. Sokač

ODGOVOR:

Radilice mogu biti na prvi pogled iste ali u detaljima se mogu razlikovati . Jedini siguran način je da mjerenjem provjerite da li su radilice iste . Najčešće razlike su na dosjedu za zamašnjak i na rukavcu za remenicu . Drugi način je da se postojeća radilica metalizira ( kromiranje ) a nakon toga da se ista obradi na potrebnu mjeru .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 1,9 TDI - NEPAŽLJIVO PRANJE MOTORA

Datum objave: 18.11.2011 18:01:05
Slika
PITANJE:

posjedujem audi A6 1.9 tdi, nedavno sam prao motor,s tim dolaze poteskoce... ima pojacan ler gas, i jako cuka u 1 i 2 brzini, mjenjao sam filter goriva, ali nije nista pomoglo, sto bi to moglo biti,,

ODGOVOR:

Uzrok je voda koja je ušla u pojedine konektore i kontakte električne instalacije . Svaki konektor i svaki kontakt se mora rastaviti očistiti i sredstvom za bolji kontakt tretirati . Radi ovakvih grešaka ponekad dolazi i do ozbiljnog oštećenja upravljačkog računala motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 16V - CURI ANTIFRIZ NA TERMOPREKIDAČIMA

Datum objave: 18.11.2011 15:02:51
Slika
PITANJE:

postovana gospodo. obracao sam se 02.11.2011god samolbom dami pomognete da rijesim problem na corsi 12 16v 1999god. od vas sam dobio odgovor da ste mi odgovorili. medjutim u mojoj E- posti ja nisam mogao naci taj odgovor. stoga vas jos jednom molim dami date savjet kako da ustavim curenje rasladne tecnosti na ona dva termo prekidaca na hladnjaku a da nemoram mijenjati hladnjak. probao sam dotezati ne ide, stavljao sam teflon traku ne pomaze, stavljao sam onu masu za dihtovanje to je ona masa sto nas laike asocira na silikon a nije to i to ne pomaze. pa vas molim uz pretpostavku da ste kroz svoju praksu se susretali sa takvim problemom dami pomognete i kazete ako ima neko srestvo koje bi dihtovalo i zatvorilo curenje.ja vjerujem da vi znate da je navoj na hladnjaku ja mislim neka vrsta plastike pa nesmije puno dotezati. nadam se da ovaj puta nece biti problema paa vas sve pozdravljam i zelim puno uspjeha u vasem poslu. bog

ODGOVOR:

Ako postoji propuštanje antifriza na navojima termo prekidača tada ni jedna masa za brtvljenje neće pomoći . Može pomoći jedino izrada novog ( većeg ) većeg navoja u koji bi se uvrnuo ( zašarafio ) adapter a u adapter bi se onda opet zašarafio termoprekidač . Kao što vidite rješenje nije jednostavno pa treba razmisliti što napraviti . Ovaj odgovor će biti prikazan i na mojoj stranici kako bi ga mogli sigurno pronaći .

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA COROLA 2,0 D-4D - KOČNICA

Datum objave: 18.11.2011 09:29:23
Slika
PITANJE:

Poštovani Vozim Toyotu Corollu 2001 god,2.0 D-4-D,E 11 Prije par dana mijenjao sam kompletne diskove i disk pločice na autu.Primjetio sam da mi na zadnjem desnom disku ostaje crta na sredini diska,kao da je usiječen od disk pločice.Da li mi možete reći u čemu je problem,kočiona čeljust ili pločice nisu dobro usjele u ležište.U servisu su mi rekli da bi problem trebao nestati kada se nakon nekoliko stotina kilometara pločice istroše. Unaprijed se zahvaljujem Srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Oštećenje koje ste vidjeli na disku nastalo je radi tvrdog predmeta koje je došlo u zahvat s diskom i disk pločicom . To oštećenje neće ništa smetati u funkciji kočenja . Vremennom će se stanje još popraviti jer će se disk i disk pločice prilagoditi jedni drugima .

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 525 TDS - TEŠKO PALI ?

Datum objave: 18.11.2011 09:22:44
Slika
PITANJE:

Problem kod BMW-a e 39 525 tds kada je vruc dugo vergla i jedva upali, hladan pali bez problema... Cim pali grejac pali dobro ali kad ga ugasim i posle 5 min probam da upalim posto je motor vruc, grejac se ne pali i on dugo vergla, posle izvesnog vremena upali!!! Mene zanima posto sam kod mnogih pokusavao da otklonim kvar, neki mi pomere palenje i to donekle se ispostavi dobro ali mi motor postaje dosta bucan... Mene zanima postoji li mogucnost da ga nekako prevarim da pali grejac i kada je vruc... Time bi resio veliki problem!!! Motor je odeadjen, kompresija dobra.. bosista kaze da pumpa nije losa nema potrebe za remontom.. Potrosio sam grdilo para i nisam resio problem!!

ODGOVOR:

Uzrok radi kojega Vaš motor teško pali kada je motor topli ili polutopli je niski tlak kompresije. Kada bi tada radili grijači motor bi upalio . Radi slabije kompresije ne može se stvoriti temperatura paljenja dizel goriva . Na Vašem vozilu napravio bih slijedeće : ispitao dize, grijače, kompresiju . Po potrebi bih ispitao i stanje akumulatora i elektropokretača . Grijači se mogu spojiti po Vašoj želji ali to nije rješenje nego improvizacija . Način spajanja grijača treba vidjeti direktno na vozilu i primjeniti odgovarajuće rješenje jer Vaše vozilo ima upravljački kompjutor motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,3 S - PODEŠAVANJE VENTILA

Datum objave: 17.11.2011 14:50:48
Slika
PITANJE:

treba mi par informacija za golf 2 1983 40kw. kolko celziusa ide termostat,koliki je zazor na usisnom ventilu akoliki na izduvnom redosled stelovanja ak moze i slika hvala unapred

ODGOVOR:

Odgovarajući termostat je onaj koji poćinje otvarati na 87°C . Ventili se podešavaju :  usisni 0,15 mm , ispušni 0,25 mm . Redosljed podešavanja nije bitan . Kada su ventili prvod cilindra na vagi podešavaju se ventili četvrtog cilindra , kada su na vagi ventili drugog cilindra podešavaju se ventili trećeg cilindra . Isto tako kada su na vagi ventili četvrtog cilindar podešavaju se ventili prvog cilindra i kada su na vagi ventili trečeg cilindra podešavaju ventili drugog cilindra .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI - VISOKOTLAČNA PUMPA

Datum objave: 17.11.2011 23:40:59
Slika
PITANJE:

veliki pozdrav uz najbolje pohvale ,imam golfa 3 1.9tdi,problem je taj da pusta gorivo na bos pumpi ,tj na gornjem poklopcu pumpe te na spojevima ispod i to zimi i dok je motor hladan ,kada se zagrije sve prestane ,molim za savjet,da li postoji neki adativ za bar privremeno zaustavljanje curenja goriva ,unaprijed hvala .

ODGOVOR:

Ne postoji aditiv koji bi stavili u gorivo i zabrtvili visokotlačnu pumpu . Možete se voziti tako još dok ne nastane jače propuštanje iz pumpe ili dok pumpa ne poćne vuči zrak . Tada ćete morati obaviti servis pumpe .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,5 TDI - NESTAJE ANTIFRIZ

Datum objave: 17.11.2011 14:32:44
Slika
PITANJE:

poštovani. ovako imam passata 2.5 tdi v6 automatik 150 ks.poceo mi je naglo gubit antifriz u posudi i pregrijavati se pa onda ispusta antifriz na onom pipku ispod posude,također su i crijeva tvrda a kad otvorim cep izleti mu zrak,promijeni sam cep i dalje imam te iste probleme.a tenperatura u kabini mu je na 90 stupnjeva...hvala unaprijed

ODGOVOR:

Sve što ste naveli ukazuje na oštećenje brtve glave motora . Radi toga kompresija može probijati u rashladni sustav, stvarati veliki tlak u sustavu , izbacivati rashladnu tekućinu na čep ekspanzione posude . Najprije treba ispitati isparvnost termostata , pumpu za vodu i hladnjak . Nakon toga se može opravdano sumnjati u brtvu glave motora . Ako je nešto nejasno javite se opet .

na vrh Povratak na vrh