Danas je: 31.07.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FIAT BRAVO 1,4 12V - LAMPICA MOTORA

Datum objave: 22.10.2011 19:03:52
Slika
PITANJE:

Postovani Potrebna mi je vasa pomoc ,vlasnik sam Fiata bravo 1,4 12v 98god i imam problem od kako je malo hladnije vrijeme dok je vozilo hladno u voznji mi upali lampicu motora kada se motor ugrije i pri ponovnom paljenju lampica motora se ugasi i ne pali se dok god se temperatura ne spusti na polaznu tacku,nikakve poteskoce nisam osjetio na vuci ne trza i tome sl.i malo mi je cudan rast temerature u voznji skroz slabo ali pri gasenju i ponovnom paljenju kazaljka odskoci pa se postepeno spusti na nulu.Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora se pali kada postoji greška u sustavu dobave goriva, u sustavu paljenja u povećanoj količini CO i HC na ispušnim plinovima. U ovom slučaju moguće neispravnosti su : filteri, termostat, lambda sonda, nečisti injektori, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature usisanog zraka, senzor položaja leptirastog ventila, mjerač mase zraka, svjećice, bobina, električna instalacija, ECU centrala. Ispitajte sve što sam spomenuo.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,9 D - NE RADI CENTRALNO

Datum objave: 22.10.2011 18:51:42
Slika
PITANJE:

Poštovani,ne radi mi centralno na škodi feliciji 1.9D 99 godina,gdje se nalazi kompresor centralnoga i šta bi trebalo napraviti?Hvala.

ODGOVOR:

Ne postoji kompresor za centralno zaključavanje . Centralno radi pomoću elektrike. Sve bravice su povezane električnom instalacijom a svaka bravica ima svoj električni aktuator ( motorić ) . Okretanjem ključa na bilo kojoj bravici zatvara se strujni krug koji aktivira pojedine aktuatora na bravicama ( elektromagnetski ) . Najčešći kvarovi su : električna instalacija, aktuatori bravica, mehanički dio bravice ( istrošenje , blokada ) . Najprije provjerite mehaničku ispravnost barvice vozačevih vrata a nakon toga aktuatore bravica.

na vrh Povratak na vrh

FORD ORION 1,4 GL - ZAŠTO SE UGASI ?

Datum objave: 22.10.2011 18:43:09
Slika
PITANJE:

Postovani gosp.Meic,imam problem sa Ford Orionom,1984.god,1,4 GL,1271 Cubika,51 Kw,motor je potpuno u redu,ne trosi ulje,u zadnje vrijeme kada ga upalim ,radi par minuta i onda se ugasi,poslje izvjesnog vremena desava se isto.Pumpa za gorivo je nova i kada skinem crijevo sto vodi na karburator i startujem benzin ide pod mlazom.Skidao sam elektroniku na razvodniku paljenja(posto nema platina) i izmedju metalnog kucista i nozica sam mjerio otpor : 1 i kuciste 00(kratki spoj),2 i kuciste 0,05 Oma i varira dodje na 0,01 Oma,3 i kuciste 1 to jest beskonacni otpor,4 i kuciste 6.65 oma.Na ovoj elektroniki je radio besprjekorno dok nije pocelo da se desava gore navedeno.Stavljao sam drugu el.iz polovnog razvodnika i kod njega je 3 i kusiste u kratkom spoju .Auto upali ,radi minut dva i ugasi se.Da li treba da kupim novu elektroniku posto nemam parametara za vrijednosti iste.Hvala vam velika na savjetu koji ce nadam seuskoro stici .PS vozim novijeg Forda dizela ali Orion mi je legao i zao mi ga je baciti !!

ODGOVOR:

Trebalo bi krenuti nekim drugim redoslijedom nego što ste Vi počeli . Najprije pregledajte mehaničko stanje motora i to : fazu motora, kompresiju, zabrtvljenost usisnog kolektora . Nakon toga se pozabavite rasplinjačem ( karburator ) . Po potrebi istoga rastavite , očistite, složite , podesite . Kada ste sigurni da je rasplinjač u redu možete provjeriti kvalitetu iskre na svjećicama. Jedin pravi način kako to provjeriti je dvokanalni osciloskop ili mototester . Na taj način možete vidjeti : da li probijaju kablovi, kakva je arzvodna kapa, kakva je iskra na svjećicama, kakav je razvodnik paljenja . Drugi načini ispitivanja nisu pouzdani niti sigurni .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - NE REAGIRA NA KLJUČ

Datum objave: 22.10.2011 18:21:30
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam golf 4 1,9 TDI 2004. Jučer kada sam stavio ključ u bravu nije uopće dao kontak. Ništa se nije dogodilo ni kada sam okrenuo ključ samo tišina. Nisu se upalile lampice niti podigao mjerač benzina ništa. Radio je upalio. Svjetla su radila. Svjetla na kontrolnoj ploli također. Pokušao sam par puta vaditi i stavljati ključ i nakon jedno desetak pokušaja uhvatio je kontakt i uspio sam upaliti auto. Jutro opet ista priča. Što se događa?? Hvala Pozdrav

ODGOVOR:

Postoje tri moguća razloga radi kojih niste mogli upaliti motor a to su : akumulator, elektropokretač, kontakt brava. Prvo što trebate napraviti jest ispitivanje akumulatora . Kapacitet akumulatora mora biti veći od 60% . Ako je akumulator dobar tada se ispituje elektropokretač . Dotrajao elektropokretač se može uredno servisirati . Ako ima kakvih nejasnoča javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V MOTION 2,0 TDI PD - ČUDAN ZVUK KOD KOČENJA

Datum objave: 22.10.2011 18:12:36
Slika
PITANJE:

Imam golf v 4motion 2.0tdi 2005g 136 tisuca km s napravljenim redovnim servisima i velikim servisom. Odnedavno sam prvi put iskusio ga vozit po snijegu, i pri naglijem kočenju desilo mi se da je pedala kočnice počela podrhtavat i varačat mi se snažno natrag i počela bit sve tvrđa, toliko da sam ju mogo jedvice centimetar pritisnut.Zvuk je bio kao da se nešto lomi(primjerice zvuk kad se snažno lome zupčanici) i toliko glasno da su se zvuk i vibracije osjetle snažno u autu. Auto mi nakon toga i dalje normalo koči i pitao sam okolnog mehaničara i rekao mi je da je to normalno. Htio bi napomenut da sam i druge aute vozio po snijegu i probavao naglo kočit i proklizavat ali tako nešto još nisam doživio. DALI BI MOGAO BIT PROBLEM S ABSom ili nečim drugim?

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu nije ništa neispravno a zvuk koji čujete je zvuk hidrauličnog agregata ABS-a . Kada bi bila bilo kakva neispravnost na sustavu ABS-a upalila bi s ekontrolna lampica a ABS bi bio izvan funkcija . Kada bi tako vozili u uvjetima kao što ste vozili ( po snijegu ) tada nebi čuli nakakv zvuk jer je ABS izvan funkcije.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - LAMPICA AKUMULATORA

Datum objave: 22.10.2011 18:04:46
Slika
PITANJE:

pozrav.vidim da imate skoro na svako pitanje odgovor i sigurno ste vrhunski znalac i to mi je drago, vec imam problem ako se vec moze nazvati problemom,gori mi sijalila od akumulatola non stop.obicno je gorila dok se gas ne doda ali sada ostaje i nakon gasa,izdubi ona mozda 50%jacine ali gori,pačli kao i prije i ne osjeti se na svjetlima da su umanjila.auto je golf 2,hvala unaprijed

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu sigurno treba napraviti servis alternatora . Neispravnosti koje možete očekivati u alternatoru su : diodni most, regulator napona, četkice, klizni kolutovi četkica, ležajevi alternatora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - TRESE VOLAN

Datum objave: 22.10.2011 18:00:11
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Imam golf 4 1.9 tdi. Prije par mjeseci sam mjenjao prednji lijevi kineticki zglob u kompletu, i odmah posle toga su poceli cudni zvuci na tom tocku prilikom kocenja, kao da nesto grebe ali ne konstantno vec u jednakim intervalima,a onda je poceo i upravljac da trese cak i pri malim brzinama. Kada sam otisao u servis promijenili su disk plocice i obradili diskove jer su kao bili dobri. Posle toga nakon 200 km imam isti problem. Molim za vas savjet i unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Ako je homokinetički zglob odgovarajući i ako je isti ispravno ugrađen , uzrok treba tražiti u nekim drugim dijelovima i sklopovima . To mogu biti : kočna kliješta, nosači kočnih kliješta, hidraulka prdnjih kočnica, fleksibilne cijevi kočnica, gume, felge, dijelovi prednjih ovjesa, ležajevi, rotirajući dijelovi transmisije. Točan uzrok mogu navesti tek nakon neposrednog uvida i ispitivanja na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - RADNA TEMPERATURA

Datum objave: 22.10.2011 17:36:26
Slika
PITANJE:

Gospodine meicu Dali je moguce da se momtor ne moze ugrijati tj dostignuti radnu temperaturu da bi otvorio termostat. Kada radi na mjestu na ler gasu za koliko treba da ugrije motor da bi otvorio termostat? naime ja sam cekao petnaestak minuta i nije otvorio , a to sam utvrdio tako sto sam video da donje crijevo koje ide od termostata do hladnjaka je i dalje hladno. e sad moje pitanje je dali je to normalno i sta moze biti uzrok ovome da se motor ne grije . Da napomenem termostat sam promenio i stavio novi originalni, termo davac na glavi promenjen takodje novi, pumpa za vodu je menjana pre 8 000 km takodje nova. sta moze biti problem i kako da utvrdim dali termosta otvara (ako nije ispravno ovo kao sto sam ja proveravao to jest da se ugrije crijevo od termostata do hladnjaka) rec je o passatu 1.9 tdi AFN, 81 kw, 1999 god.

ODGOVOR:

Ako ste ugradili novi termostat i ako je termostat originalni , ako u rashladnom sustavu ima dovoljno tekućine motor će se sigurno zagrijati. Najbolji način da ispitate ispravnost termostat je da motor zagrijavate u vožnji . Nakon 5 do 10 kilometara motor će postići radnu temperaturu . Termostat je ispravan ako na otvorenoj cesti imate normalno grijanje u vozilu i ako termostat održava radnu temperaturu motora većom od 84°C . U slučaju da je grijanje odlično a temperatura motora na pokazivaču temperature niska , neispravan je senzor temperature na glavi motora.

na vrh Povratak na vrh

VW SHARAN 1,9 TDI - NE RADI GRIJANJE

Datum objave: 22.10.2011 17:18:48
Slika
PITANJE:

dobar dan postovani meic!treba mi jedan savet .pre nedelju dana sam kupio sharan 1.9 tdi 1999 god.sta se desava nemam grejanje u kolima onda sam nazvao prodavca koji mi je prodao auto reko mi je da nema unutra termostar !sta se desava cim ukljucim grejana u autu upali mi se ventilator kod motora ali cim pritisnem eco stednja onda ugasi ventilator zeleo bih da znam dali moze stvarno da bude da je do termostata posto mi je receno da nema termostat unutra ili je nesto drugo u pitanju !hvala najlepse

ODGOVOR:

Ako motor ne može postići radnu temperaturu koja treba biti 90°C onda je termostat neispravan ili ga nema . Vožnja bez termostata je štetna za motora a uz to ne radi ni grijanje u vozilu. Ugradite originalni termostat .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DTI - BIJELI DIM

Datum objave: 21.10.2011 17:43:38
Slika
PITANJE:

IMAM JEDAN PROBLEM SA RENAULT SCENICOM 1.9 DTI 72 KW 2000 GODIŠTE. PRILIKOM HLADNOG STARTA POJAVI SE BIJELI DIM AUTO SJAJNO PALI I VUĆE SKORO SAM ZAMIJENIO ULJE I FILTER I SIPAO SAM MOBILE1 5W30 SINTETIĆKO ULJE KOJE SAM KUPIO U AMERIĆKOM PX-U KAD RADI MIRAN JE MOTOR NEMA VIBRACIJA SAMO ME ZABRINJAVA ZAŠTO DIMI KAD SE UPALI I DODA GAS. SKORO SAM BIO NA TEHNIĆKOM PREGLEDU I NA MJERENJU GASOVA POKAZAO JE 0.1 DA NAVEDEM DA JE VOZILO PREŠLO 210 000 KM I SVE JE REDOVNO SERVISIRANO U RENOLOVOM SERVISU UNAPRIJED ZAHVALAN.

ODGOVOR:

Bijeli dim je normalna pojava kod hladnog starta motora . U ispušnim plinovima ima i vodene pare i kada je hladno vrijeme to se vidi na mnogim vozilima. Nakon što se zagrije motor i ispušni sustav bijeli dim gotovo u potpunosti nestaje. Bitno je da kontrolirate nivo rashladne tekućine , ista ne smije nestajati iz ekspanzione posude. Ako je nivo tekućine uvijek isti Vaše vozilo je ispravno.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI - SERVO VOLAN

Datum objave: 21.10.2011 17:33:37
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam golf 3 96 god dizel. kada pada kiša i kada idem skrenit punim u desno ili lijevo volan je skoro zakočen jedva ga okrečem. možete li mi reći šta treba promijeniti. Hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : pogonski remen servo pumpe, ulje u servo volanu, visokotlačna cijev od servo pumpe do kućišta volana, servo pumpa, hidraulika servo volana, zubna letva . Kao što vidite nije moguće bez pregleda Vašega vozila navesti što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - ZRAČNI JASTUK

Datum objave: 21.10.2011 17:25:54
Slika
PITANJE:

postovanje imam pitanje za vas,dali je moguce iskljuciti zracne jastuke na golfu 4 tdi 2001 godiste.i na kojem princiou rade jastuci?? unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Zračne jastuke je moguće isključiti a to možete obaviti u servisu . Princip rada zračnih jastuka mogu kratko objasniti. Sustav se sastoji od mnogih dijelove i sklopova i radi pod nadzorom elektroničke centrale . Kada se pokrene motor , elektronička centrala zračnog jastuka dobiva stalno informacije od pojedinih senzora. Elektronička centrala preko svog mikroprocesora provodi stalne testove i kontrolira signale koje dobiva od pojedinih senzora . Jedan od važnih senzora je piezoelektrični senzor usporenja vozila. Ako se utvrdi da je vrijednost usporenja vozila prevelika ( veća od -2,6 g ) aktiviraju se zračni jastuci kao i pirotehnički zatezači sigurnosnih pojaseva.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - KAKO SPOJITI ŽMIGAVCE ?

Datum objave: 21.10.2011 13:21:53
Slika
PITANJE:

Ovako! Spajam struju na Piaggiovom Apecaru p2. Problem je kod kontrolne lampice žmigavca. Žmigavci rade naime kontrolna lampica radi probleme. Prije je bio bimetalni relej s 3 pina. Sad imam relej iz Fiat una koj također ima tri pina. I njemu je potreban + i masa. Kontrolnu lampicu sam spoio na izlazni signal ili + za žmigavce i na masu. Ali lampica mi ostaje stalno upaljena kad su žmigavci isključeni. Kako spoiti pravilno kontrolnu lampicu?

ODGOVOR:

Način na koji želite spojiti žmigavce i kontrolnu lampicu ne može funkcionirati. Treba nabaviti relej ( automat žmigavaca ) s četiri izvoda . U tom slučaju imate : plus (+ ), imate minus ( - ) , imate izlaz za žmigavce , imate i izvod ( četvrti izvod ) za kontrolnu lampicu žmigavaca.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,0 16V - TEŠKOĆE S AUTOMATSKIM MJENJAČEM

Datum objave: 21.10.2011 10:07:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, zamolio bih vas zasavjet kako da dijagnosticiram stanje u kome se nalazi automatski mjenjač. Radi se o Opel omegi 1995.god. 2.0 16v, 265000 km, automatik. Automatski mjenjač se tijekom vožnje uglavnom ponaša normalno te uglađeno šalta, ovisno o režimu vožnje. Nekada se osjeća miris spaljenog ulja a, vezano s time ili ne, mjenjač slabije lovi i poteže, kao da ima malo vibracija tada u području mjenjača. Pogledao sam ispod auta i ugledao uljne mrlje motornog ulja(ne crvenog kao onog što ide u A/T-e) koje brzo nastaju i cure između motora i mjenjača. Primjetio sam da je ulje curilo ispod dih. pokl. ventila i to obilno. To sam sanirao. 1. pitanje: Da li je moguće da je ulje koje se slijevalo niz mjenjač uzrokovalo proklizavanje i "proklizavanje" A/T mjenjača?-budući da svježeg ulja još ima po cijelom motoru i mjenjaču odogora, ustručavam se to prati. Meh. stanje motora je vrlodobro. 2. pitanje: Pošto nema pokazivača ulja u A/T-u kako onda provjeriti razinu ulja, i kako ga, po potrebi, doliti? Zahvaljujem Vam na savjetima koji su se, u ranijim slučajevima, ispostavili točnim u dijagnozi.

ODGOVOR:

Dijagnostika automatskog mjenjača nije jednostavna i uspješno je može obaviti samo stručnjak nakon preglleda vozila i nakon kompjutorske dijagnostike mjenjača. Na amaterskoj osnovi mogu se samo utvrditi pojedini simptomi koji ukazuju na moguću neispravnost mjenjača . Najosnovnija kontrola je provjera količine ulja i kvalitete ulja u mjenjaču . Ulje u mjenjaču mora biti čisto i ne smije imati miris po paljevini ( taj miris ukazuje na ozbiljno oštećenje u samom mjenjaču ) . Motorno ulje koje se slijeva na mjenjač ne utjeće na rad mjenjača jer Vaš mjenjač nema klasičnu spojku nego hidraulički pretvarač okretnog momenta. Ako motor nema mjernu šipku za nivo ulja u mjenjaču za to postoji drugi način kontrole. Na donjem dijelu mjenjača bi trebao postojati kontrolni čep naročitog oblika i funkcije . Kontrola nivoa se radi kada je ulje u mjenjaču zagrijano na radnu temperaturu i kada motor radi a mjenjač je u položaju P . Tada se unutar navedenog čepa nalazi kontrolni čep koji se treba demontirati . Ako se nakon demontaže kontrolnog čepa ulje ne prelijeva , nivo ulja je nizak i treba ga nadopuniti. Ako se ulje prelijeva to je onda višak i treba ga malo ispustiti. Navedeni postupak kontrole je jedan od načina kako to može biti riješeno na Vašemu vozilu . Točan način kontrole se može utvrditi tek nakon uvida na Vašemu vozilu. Zato pazite što radite.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - TUPI UDARAC NA LOŠEM PUTU

Datum objave: 20.10.2011 23:02:19
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Imam audija A4 2004 godište. U prednjem točku na lošem putu i rupama (manjim i većim) čuje se tup udarac. Rekli su mi da je kugla. Kakvo je vaše mišljanje , šta bi sve moglo biti. Hvala.

ODGOVOR:

Svoje osobno mišljenje dajem nakon vlastitog uvida i ispitivanja na vozilu . Ovom prilikom mogu navesti moguće uzroke lupanja a to su : gumeni blokovi balans štange, vertikalne spone ovjesa, oscilirajuća ramena, aksijalni ležajevi amortizera, gornja oscilirajuća ramena, krajnici spona, spone volana, ležaj zubne letve.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - GREŠKA DIZA ?

Datum objave: 21.10.2011 09:52:04
Slika
PITANJE:

IMAM FORDA MONDEO 20 TDCI 2003 GODIŠTE 96 KW IMAM PROBLEM SA KODOVIMA DIZNI NAKON NEKOG VREMENA UPALI MI SE GREŠKA U AUTU KAD SE UPALI GREŠKA OSJETIM KAKO AUTO NEPRIMI GAS UPALI SE GREŠKA DIZNE SE PALE MI SVE SAM DIZNE KODIRAO KOD MAJSTORA UČITAVAO KODOVE SVE SU SE DIZNE PALILE NIKAD NIJE ZAREDOM ISTA NAPRIMJER DIZNA 1 NAKON NEKOG VREMENA DIZNA 3 PA DIZNA 2 I DIZNA 4 SVAKI PUT KAD SE UPALI GREŠKA MAJSTOR USPIJE UKUCATI KOD DIZNE I AUTO IDE OPET KAKO TREBA MOLIO BI VAS DA MI KAŽETE ŠTA DA RADIM DA SE DIZNE NE PALE VIŠE SIPAO SAM ATF U GORIVO S POŠTOVANJEM ELMIR GASAL

ODGOVOR:

Brisanjem grešaka i ponovnim kodiranjem diza problem nećete riješiti jer greška koja se pojavljuje nije slučajna nego stalna . Najčešći uzroci su : metalne čestice ( strugotina ) koja je nastala u visokotlačnoj pumpi . Navedene metalne čestice dolaze iz pumpe u dize i u dizama izazivaju kratki spoj elektromagneta . Tada motor prelazi u rezervni program s reduciranom snagom . Ponovnim kodiranjem stanje se normalizira do slijedećeg puta kada motor opet ostane bez snage. Drugi mogući uzroci su : zrak u sustavu goriva, senzor pedale gasa, dize, visokotlačna pumpa, nečist rezervoar,  MAF senzor, MAP senzor, tlak turbine, EGR ventil, senzor tlaka goriva, solenoidni ventil tlaka goriva. Ostale netipične greške .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - SPOJKA ILI MJENJAČ

Datum objave: 20.10.2011 23:06:22
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav Imam problem s Renault Clio 2001.g,točnije kad ubacim u 1,2,3 i rikverc dajem gas i auto ne želi krenuti,a u 4 brzinu ne mogu ni ušaltati,pa Vas molim ako bi mi mogli na temelju ovog ikako pomoći i reći kakav bi to mogo biti kvar i otprilike cijenu popravka.Unaprijed se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu neispravna može biti spojka ili mjenjač . Niste naveli nikakve tehničke podatke o vozilu tako da ne mogu navesti niti orjentacione cijene spojke . Vaše vozilo bih rado pregledao , predložio rješenje i naveo cijenu popravka . Ako želite još detalja javite se opet ili nazovite .

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 530 D - SLABO GRIJE

Datum objave: 20.10.2011 14:02:32
Slika
PITANJE:

Imam BMW e39 530d 1999. Problem je u grinjau kabine. Temperatura motora na radnoj i ne varira.U leru ne grije ispod 27°C, donje crijevo hladno, pri većim okretajima počne grijati i crijevo se počne zagrijavati. Gornje crijevo toplo i crijeva koja idu u kabinu topla. Auto uredno pali, ide.

ODGOVOR:

Prvo i osnovno je da termostat motora održava radnu temperaturu motora na 90°C . Ako to nije tako grijanje je slabo. Druga važna stvar su filteri kabine. Najčešće su isti nečisti i začepljeni i tada je efekt grijanja također slab . Znači u ovom slučaju može biti neispravan termostat i filteri kabine.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 1,6 i. - VUČE U STRANU

Datum objave: 20.10.2011 10:35:22
Slika
PITANJE:

Poštovani! Javljam Vam se po drugi put u vezi istog problema. Na citroen xsari picasso (2002. godina, prešao 78.000, benzinac 16i, ABS) koji je vukao ulijevo, promijenio sam krajnike spona jer su kotači imali lufta i trap je lupkao. Sada se sve učvrstilo, više nema lufta, trap ne lupka, ali ponovnim odlaskom na optiku nisam riješio problem. Auto i dalje, nešto manje, vuče u lijevo kad se pusti volan i to prvih desetak metara drži ravno, a onda se sam zakrene malo u lijevo i tako ostane, pa vozilo krene tim smjerom. Napominjem da pri kočenju auto drži ravnu crtu (nema zanošenja), ABS također uredno radi. Također mi se čini da volan ulijevo nekako lakše zaokreće, nego u desno gdje je tvrđi. Mehaničar kod kojega sam mijenjao krajnike kaže da on više ne vidi nepravilnosti u ovjesu, da je to kod nekih citroena normalna pojava, te da je stvar možda u gumama, a u ovlašteni servis ne želim jer dijelim mišljenje većine korisnika vašeg portala koji su vam se javljali, da su loši, nestručni i skupi. Vi ste daleko, pa... Što bi po opisanim simptomima moglo biti u pitanju? Srdačan pozdrav!

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : gume, felge, kočnice, pojedini dijelovi ovjesa, servo volan, razlika u međusobnim udaljenostima uzdužnih i dijagonalnih kota na podvozju vozila ( pomak kotača prema natrag ili u stranu ) .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 i. 16V Zetec - SERVIS ELEKTROPOKRETAČA

Datum objave: 20.10.2011 00:23:50
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospdine,mejić imam jedno potanje imam ford mondeo GLX mjenjač automatski 16.09.1994 godina je prozvodnje je auto motor je. Zetec 1.8 115Ks 16v 85Kw benzinac, Bio sam u sedmom mjsecu ove godine kod auto mehaničara inače je dobar mehaničar ima iskustva, mehaničar mi je promjeno novi filter goriva izmjerio konpresiju tlaka goriva to je ok... I očistio MAF senzor i EGR ventile pregledo rade ispravno i promjeno filter zraka novi, metno nove svjećice beru platin i i nove kablove za svjećice i radna tenperatura motora je ok. Izmjerio konpresiju motora pisalo na test na papiru Kompressions druck in kg/cm2 pokazo da je konpresija 12 motora znaci da je dobar motor radi svrseno radi ko vurica. Ispitana je dijagnostika motora ECU centrala ne izbacuje ni kakve greške radi sve bez grešaka akmulator je nov od 75ampera. Pošto je moj automatik mjenjać ovako se radi ne dugo sam primjetio kad stavim kljuć u bravu u položaj, kad hoću da upalim za vergla i ugasi se auto ako iz drugog pokušaja tako isto palim kad vergla ako ne dodam malo gasa na paućici neće se ugasit odmah pokrene motor u leru kad na parkirnoj kočnici u "P" polžaju radi ravnomjerno i tiho bez da se trese motor ili da cuka voznji fino poteže na obratajima lijepo dimi iz auspuha prošo je tehnički u redu i eko test. Bio sam 17.10.2011.God u Auto hrvatska ford i pitam zašto se to dešava kaže mi da je do anlasera automata čim tako vergla i upali pod papučicom gasa, dali je gospdine, meiću do anlasera automata... Ni sam naveo da su četkice nove u anlaseru skroz svi mi kažu većinom da je do automata anlasera čim tako sporo vergla automat uspije pod gasom pokrenut motor. Nikad ni je bijo skidan dolje taj automat to je proizvoćać anlasera "Motocarft" Bio bi zhvalan ako bi mogo znat dali je rijeć automatu ili anlaseru Hvala.

ODGOVOR:

Sastavni dio elektropokretača ( anlasera ) je i automat . Da bi se demontirao automat mora se najprije demontirati elektropokretač. Kada se bude to radilo , nemojte taktizirati, napravite kompletan servis elektropokretača . Tada treba zamijeniti sve što nije potpuno ispravno a to su obićno slijedeći dijelovi : ležajevi , automat, bendix, četkice, ostalo po potrebi . Nakon dobro obavljenog posla , elektropokretač će uredno raditi slijedećih 100.000 km .

na vrh Povratak na vrh