Danas je: 28.01.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW PASSAT 1,9 TDI PD - ABS NEKONTROLIRANO RADI

Datum objave: 10.10.2011 11:44:13
Slika
PITANJE:

Poštovani, ja sam Adi mehanićar i prijatelj Šemsudina Hođiča koji vam pošalje mejl kada imam problem. zadnji problem je na Pasatu v 2003 96kw Abs na lagan dodir i duže držanje čuje se aktiviranje pumpe ABSa. koristim dijagnostiku Wag KOM 704. prilikom komunikacije sa kontrolerom ABSa nema greške. kada uđem u mjerne blokove jedino pokazuje na sva četri kotača 1km a teba da pokazuje 0km. Šta da radim po vašem savjetu ada rješim problem. Veliki pozdrav za vas veliki majstore od ADija BiH.

ODGOVOR:

Postoje razne neispravnosti koje mogu utjecati na neispravan rad sustava ABS-a , međutim u ovom slučaju koji ste opisali mogući uzroci su : zračnost između senzora ABS-a i nazubljenog vijenca ( rotofonika ) , loš signal nekog od senzora kotača .  Ispitivanje se mora raditi u vožnji a brzina vozila ( kotača ) mora biti identična ( ista ) na svim kotačima . Tada se može vidjeti da li postoji razlika u brzini na pojedinim kotačima . Ako postoji bilo kakvo odstupanje u brzini pojedinih kotača , ABS će se nekontrolirano paliti baš kao što ste i Vi to opisali .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 2,0 T.S. - BALANSNE OSOVINE

Datum objave: 08.10.2011 13:53:29
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine meiču,molim vas za savjet.posjedujem alfu 156 ts 2.0,i pitanje imam u vezi sa balansirnim osovinama. Interesuje me,dali su ove dvije osovine samo zbog balansiranja motora ili služe još čemu.I drugo pitanje, dali bi bilo štetno po motoru, ako bi krače vreme oko 50 kilometara puta prešao bez kaiša, koji goni ove dvije osovine. Hvala vam puno za odgovor

ODGOVOR:

Balansne osovine imaju jedinu funkciju da omoguće amortizaciju vibracija koje stvaraju rotacione mase u motoru kao i mase u alternativnom gibanju u motoru . Neće biti nikakvih problema i ako duže vozite bez zupčastog remena balansnih osovina . Jedino motor neće raditi mirno kao kada su balansne osovine u funkciji .

na vrh Povratak na vrh

HONDA CIVIC 1,6 16V - POVIŠENA TEMPERATURA MOTORA

Datum objave: 08.10.2011 13:41:20
Slika
PITANJE:

Poštovani, kupio sam zamjenski HONDA-in čep hladnjaka. Prema katalogu u trgovini japanskih autodjelova, kupio sam čep na kojemu piše 1.1 za hondu civic 1.6 16v. Čep je mali, postoji i onaj veći. Neki dan mi je u oko upalo da na hladnjaku piše 16 ili 1.6. Dali predstavlja moj čep problem za taj hladnjak unatoč katalogu? Čep sam mjenjao jer mi je voda kuhala ovo ljeto a mjenjao sam termostat pa on nije bio problem. Pumpa vode je također ispravna. Nakon zamjene čepa, još je ponekad temperatura dizala. Pri malo agresivnijoj vožnji, nakon 5 km, kad se parkiram, čujem kao da kuha voda ali to izgleda iz hladnjaka u posudu za višak vode izlazi zrak pa se čuje kao ključanje. Dali je problem do tog čepa ili nešto drugo? Tlačili smo hladnjak na skoro 2 bara i nigdje nema probijanja. Hvala unaprijed na cjenjenom savjetu.

ODGOVOR:

Čep hladnjaka treba izdržati tlak od 1,5 bara i tada mora propustiti rashladnu tekućinu kako bi došlo do pada tlaka u rashladnom sustavu . Kada je motor i rashladni sustav ispravan tlak u rashladnom sustavu je 1,1 do 1,2 bara . Zvuk koji čujete iz hladnjaka upućuje na oštećenje brtvila glave motora . Radi toga kompresija probija u rashladni sustav i zato dolazi do prevelikog tlaka u hladnjaku . Brzim pregledom vašega vozila može se odmah zaključiti što je uzrok opisanim pojavama na vašem vozilu . Dok ne obavite stručnu kontrolu motora jako pazite da ne pregrijete motor jer visoke temperature mogu oštetiti klipni mehanizam, cilindre, radilicu .

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,8 16V - MOTOR SE UGASIO

Datum objave: 08.10.2011 13:23:14
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam FIAT brava 1.8 16V prilikom vožnje odjednom je pustio zvuk kao da ispuštate zrak i odmah se ugasio. Pokušao sam ga ponovno upaliti ali ništa. Jedino što sam vidio je da crijevo od dovoda goriva labavo stoji i da mi je tu propustilo gorivo ( nalazi se na gornjoj strani motora lijevo malo poviše posuda od vode ). Dali bi mi mogli reć jeli u pitanju taj problem ili je problem veći. Unaprijed HVALA

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu došlo je do oštećenja na cijevi za dovod goriva . Kvar se može jednostavno riješiti popravkom ili zamjenom oštećene cijevi dovoda goriva. Trošak je minimalan . Jedino što treba naglasiti je da navedena cijev mora izdržati tlak goriva od 5 bara . Radni tlak je oko 3 bara .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - NEMA DOVOLJNO SNAGE

Datum objave: 08.10.2011 13:18:08
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu pisem vam iz njemacke i imam jedan problem sa BMW 320 dizel,2001 god,136 ks,auto dobro pali,netrosi ulje,mirno i tiho radi,nedimi na auspuh samo sto ne ubrzava kako bi trebao i ide do 180 i nemoze vise a mislim da bi bez problema trebao ici 200.znaci samo je problem u ubrzavanju,interesuje me sta bi mogao biti razlog tome? Unaprijed zahvalan, Mehic Elvir

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti mogu biti mehaničke prirode, električne, elektronske, hidrauličke . Jednostavnije bih naveo slijedeće uzroke : kompresija motora, sušenje usinih kanala na glavi motora, djelomično začepljenje auspuha, filteri, dize, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, regulacioni ventil turbine, niski tlak turbine, MAP senzor , EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja pumpa, senzor položaja pedale kočnice, ECT senzor , senzor temperature goriva, senzor radilice, kontrolni modul visokotlačne pumpe, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

BMW E60 520 D - OVJES LUPA

Datum objave: 08.10.2011 12:55:57
Slika
PITANJE:

BMW 2007, E60, 520d, u zadnje vrijeme osjećam u volanu kao da mi nešto škljoca, ko da ima zračnost ili lufta. Uglavnom kad izravnavam kotaće, i kod prelaska preko većih neravnina, kao da nešto na prednjim kotačima ima lufta. Bio sam na pregledu ovjesa i sve je ok. U čemu bi bio problem

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti ili istrošenja su : krajnici spona, spone volana, radijalni ležaj zubne letve, kugle ovjesa, potporne spone, hvatišta ovjesa, selen blokovi prednjih ovjesa, traverza prednjeg ovjesa. Uzrok sigurno postoji samo treba malo više upornosti da se to otkrije .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,5 TDI QUATTRO - ZAŠTO TEŠKO PALI ???

Datum objave: 08.10.2011 11:33:06
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim audi A6 2.5 tdi, quattro, karavan iz 1999. godine, 110 kw, AFB, i već već skoro 2 godine moj mehaničar (koji važi za više nego dobrog Audi mehaničara) ne može da riješi problem paljenja u jutarnjim časovima. Naime, čak i ljeti a pogotovo u jesen i zimu auto užasno teško pali, toliko teško da nekad znam i akumulator da istrošim zbog čega sam morao investirati u OPTIMA crveni akumulator. Ukoliko uspijem upaliti auto, pojavi se i popriličan oblak dima naravno iz auspuha. Čak i u toku dana moram 2-3 puta dati kontakt prije nego zaverglam. Mehaničar je čak instalirao i relej koji na svakoj temperaturi pali grijače, zamijenio je i neki senzor, Bosch pumpa je nova stavljena prije 2 godine iako sam stavio nepovratni ventil na nju nedavno jer sam primjetio da tako malo lakše palim ujutro, odnosno da se noću gorivo vraća u rezervoar zbog nekog nedostatka. Auto ne troši ni kapi motornog ulja, prešlo je 230000km i to je garantovana kilometraža. Vuča je odlična, nema vidljivih curenja ispod motora, auto perfektno radi bez ikakvih čudnih zvukova i s normalnim taktom. PREKLINJEM VAS DA MI JAVITE SVOJE IDEJE JER ne znam više šta mi je činiti a nemam niti kome odvesti auto ko će mi sa sigurnošću otkloniti kvar. UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! Matija

ODGOVOR:

Po logičnom redoslijedu navesti ću moguće neispravnosti i uzroke radi kojih motor teško pali . To su slijedeći razlozi : akumulator i elektropokretač moraju biti u stanju zavrtiti radilicu motora s više od 150 o/min , u sustavu goriva ne smije biti zraka, grijači moraju biti ispravni, filteri, kompresija motora mora biti veća od 24 bara, relej grijača, upravljački modul grijača, ECT senzor temperature motora, dobavna pumpa, regulator količin egoriva, dize, EGR ventil, senzor položaja pumpe visokog pritiska, visokotlačna pumpa, električna instalacija od motora do ECU centrale, kontrolni modul visokotlačne pumpe, upravljačko računalo motora ECU , senzor radilice, faza motora , istrošenje na bregastim osovinama . Ispitivanje treba započeti s provjerom faze motora, bregaste osovine, mjerenje kompresije, ispitivanje diza, ispitivanje grijača i tako dalje .

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA RAV-4 - KLIZI SPOJKA

Datum objave: 08.10.2011 11:02:07
Slika
PITANJE:

Postovani tek sam kupio toyotu rav 4 2005 godiste,i sad imam problem.kada auto spustim na mali broj obrtaja u 3 ili 4 ili 5 stepenu prenosa,i pritisnem gas,ono nece da krene kako bi trebalo,tj obrtomjer pokazuje veci broj obrtaja nego sto vozilo u stvarnosti ide(proklizava lamela).Interesuje me trebam li mjenjati kompletan set kvacila sa zamajcima,lezajem,potisnom plocom ili samo lamelu,posto nema problema ni sa cim ostali,ne krci mi mijenjac pri prebacivanju u bilo koji stepen prenosa i kvacilo dobro odvaja,hvala

ODGOVOR:

Kada se dogodi da proklizi spojka tada nema nikakve logike da se zamijeni samo lamela jer bi u tom slučaju za vrlo kratko vrijeme opet došlo do proklizavanja spojke. Kada se to radi onda treba zamijeniti kompletan set spojke kako bi opet dugoročno sve ispravno funkcioniralo. Na taj način štedite Vaše vrijeme i novac.

na vrh Povratak na vrh

NISSAN ALMERA 1,5 16V - LOŠE RADI

Datum objave: 08.10.2011 10:55:01
Slika
PITANJE:

Postovanje, imam nissan almeru N16 1,5 16v sa ugradjenim TNG uredjajem. Nedavno sam imao peh, pregorele su mi 2 bombine, pa sam ih zamenuo u kompletu sa sve 4 svecice. Nakon toga auto nije hteo da prima gas u toku voznje. Jedam majstor mi je rekao da je imao iskustva sa slicnim autom i da je problem u protokomeru. Na dijagnostici javlja gresku nekog senzora za vazduh, ali nista za protokomer. Promenio sam i njega i auto vuce kao lud, ali problem je u sledecem: U jutarnjim casovima kad ga upalim i krenem auto gubi snagu i pocinje nekontrolisano da cima. Cim pocne da postize radnu temperaturu cimanje prestaje, i tokom rada na TNG nema problema. Drugi problem je da prilikom rada na leru kad motor postigne radnu temperaturu dolazi do vibricija i neravnomernog rada motora, uz neznatno variranje ler gasa. Isti problem se desava i kod rada na benzin i na TNG. Inace imam sekvent uredjaj Auto gas Italija. Bio sam u par servisa i svi prebacuju gresku na prethodnog majstora. Inace upaljena mi je chek engine lampica od trenutka ugradnje TNG uredjaja. Interesuje me da li znate sta moze da uzrokuje ovakvo ponasanje motora? Unapred hvala.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba obaviti temeljiti pregled i dijagnostiku motora i to : mehaničko stanje motora, sustav elektronskog ubrizgavanja, sueta za stvaranje iskre na svjećicama . Moguće neispravnosti su : propuštanje na usinom kolektoru, razlika u tlakovima kompresije, podešenost ventila, senzor temperature motora, MAP senzor, TPS senzor zaklopke snage, zaklopka , aktuator minimuma, lambda sonda, električna instalacija od motora do ECU centrale, EVAP ventil rezervoara, sustav za stvaranje iskre na svjećicama , ECU centrala. Detaljnim ispitivanjem svaga što sam naveo sigurno se može utvrditi što je neispravno i otkloniti kvar/kvarove.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,4 16V - TRESE SE NA LERU

Datum objave: 08.10.2011 10:29:01
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, obraćam Vam se sa problemom na vozilu Renault Megane II 1.4, 16v, 2005.g. Naime dogodilo mi se da je pukao mikro remen, podletio u zupčasti i razbio mi cijeli motor. Našao sam drugi motor sa prijeđenih 75 000 km (ugradio ga je gospodin koji radi na Renaultima) na kojem je promjenjena oba remena i od onda mi motor u leru trese (čak se i vidi na kazaljci obrtaja kako varira). Kada upalim klimu obrtaji porastu i onda je malo mirniji. Na dijagnostici ne pokazuje nikakvu grešku. Unaprijed hvala, Srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Nakon ugradnje drugoga motora Vaš mehaničar je trebao ispitati : mehaničko stanje motora, sustav ubrizgavanja goriva, sustav paljenja . Nakon dobro obavljenog ispitivanja točno se može znati što je neispravno i zašto motor loše radi na leru . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, bregasta osovina ) , ECT senzor, MAP senzor,IAT senzor, TPS senzor zaklopke, aktuator minimuma, mjerač mase zraka, električna instalacija motora, senzor radilice, tlak goriva, injektori, leptirasti ventil, ECU centrala. Greška sigurno postoji samo je treba znati otkriti .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA 1,9 D - PROPADA KOČNICA

Datum objave: 08.10.2011 10:14:30
Slika
PITANJE:

imam skodu feliciju 19d 1998god jednom u mjesec dana mi propadne kocnica skroz,ili kad idem na duzi put isto propadne,a ovako kad vozim kracu relaciju 20 do 50 km je sve ok .hvala

ODGOVOR:

Kada se događa da propada kočnica kao što ste i Vi naveli , potrebno je detaljno pregledati kompletan kočni sustav . Moguće neispravnosti su : glavni kočni cilindar, radni kočni cilindri na kotačima, regulator tlaka kočenja, visokotlačne cijevi kočnice, kočne obloge , kočna kliješta.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 16V - LUPANJE OVJESA

Datum objave: 08.10.2011 10:07:17
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim Vaše mišljenje u vezi opisanog problema. Radi se o R Megane 1.6 16V iz 2003.godine. Unazad par dana pojavilo mi se lupkanje prilikom vožnje s prednje desne strane. U servisu je ustanovljen kvar unutarnje spone volana (desne) koja je odmah zamijenjena. Također sam prema preporuci odmah zamijenio i kuglu vilice na istoj strani te je nakon toga provjeren i centriran ovjes. Nažalost, lupkanje nije prestalo, a mehaničar ni naknadnim provjerama nije uspio ustanoviti odakle lupkanje dolazi. Bezuspješno je isprobavao i na dizalici i na kanalu. Dok auto stoji nemoguće je prouzročiti lupkanje identično lupkanju neispravne spone volana. Provjereni su svi ostali dijelovi ovjesa (kape amortizera,balans štanga,sponice,sami amortizeri,letva volana,svi gumeni dijelovi...) te nosači motora. Vozilo nije nikad bilo udareno i redovno je servisirano od prvog dana. Lupkanje se javlja u normalnoj vožnji neovisno o smjeru upravljanja i brzini kretanja. Unaprijed hvala na Vašem mišljenju. Lijepi pozdrav!

ODGOVOR:

Zvuk lupanja može dolaziti samo od pojedinih dijelova ovjesa , većinu od njih ste i Vi spomenuli . Jedino niste spomenuli vertikalne spone ovjesa i balans štangu. Ako ste u mogućnosti da navratite kratko do nas , besplatno ćemo Vam defektirati kvar.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 TD - CRNI DIM

Datum objave: 07.10.2011 17:50:31
Slika
PITANJE:

Poštovani,posjedujem lagunu karavan 1997 god 2,2td,napravljna generalka prije nekih 300km ali problem je u tome što baca crni dim u leru i u vožnji i povremeno mi trza, pa bi vas molio da mi kažete što da prvo pogledam jer neznam više što da radim

ODGOVOR:

Crni dim koji vidite je znak nepotpunog sagorjevanja odnosno prevelike količine goriva i premale količine zraka. Moguće neispravnosti su : faza motora, loše dize, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja , EGR ventil, visokotlačna pumpa, tlačne cijevi turbine, začepljen hladnjak stlačenog zraka, ventil turbine Wastegate, niski tlak turbine, začepljenje ispušnog sustava, velika količina gareži koja se nakupila u ispušnom sustavu, ispravno postavljena pumpa i podešenost pumpe.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT THALIA 1,5 DCI - TEŠKO PALI

Datum objave: 07.10.2011 17:27:19
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine, imam problem kod Renault Thalia 1,5 dci 2003 god.Prešao 111000 km. Problem je u tome što mi se u zadnje vrijeme teško pali ili se nikako neda upaliti pogotovo nakon što vozim jedno vrijeme, napravim od par minuta stanku i nakon toga jedva ga upalim, a ako ga i upalim motor radi kao s pola snage, počne cukati i ugasi se. U toku vožnje kada stanem na semaforu promjeni se zvuk motora , zatrokira i kao da će se ugasiti,i onda se normalizira, a u par slučajeva se i ugasio. Do sada u zadnjih njesec dana promjenio sam filter zraka, filter goriva, očišćen rezervoar goriva, RVG ventil promjenjen, GTM senzor (senzor mrtve gornje točke ) promjenjen, ali opet se isto sve dešava. Grijači su isto promjenjeni nedavno. Molim Vas odgovor u čemu bi bio mogući problem toga što mi se dešava, osim da servisiram još Bosh pumpu? U razgovoru s ljudima čuo sam da je jedan imao iste probleme i da je u pitanju bio katalizator, da li je to isto moguće? Pozdrav i zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Nije dobro mijenjati pojedine dijelove na bazi pretpostavki i na pamet jer se tako može teško doći do rješenja a stvara se i nepotrebni trošak . Radi toga bi trebalo detaljno ispitati sve dijelove i sklopove sustava dobave goriva i sustava za upravljanje motorom kako bi došli do saznanja što je zapravo neispravno. U ovom slučaju mogu navesti moguće neispravnosti a to su : prisutnost zraka u gorivu, nepovretni ventil za gorivo, električna instalacija motora, senzor tlaka goriva, solenoid za tlak goriva, senzor temperature motora, mehaničko stanje motora, dize, visokotlačna pumpa, ventil recirkulacije plinova, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - MALI HLADNJAK

Datum objave: 07.10.2011 17:17:11
Slika
PITANJE:

Poštovani! Da vas odmah pohvalim za strpljenje i zahvalim na vašim odgovorima koji nama amaterima puno znače. Javio mi se problem nha golfu 4, pušta vodu pored suvozačevih nogu kada se upali ventilacija na autu pa mi se čini da je riknuo mali hladnjak. e sad me zanima jel to teško promijeniti i da li se mora vaditi kompletna prednja armatura u vozili? ako mi to možete malo pojasniti bio bih vam zahvalan. Pozdrav

ODGOVOR:

Ako ste sigurni da to nije oborinska voda i da nije kondenzat od klime tada je navedena tekućina antifriz iz rashladnog sustava . Pratite trag curenja i točno vidite gdje isti nastaje . To može biti gumena cijev koja vodi do malog hladnjaka ili sam hladnjak. Za zamijeniti hladnjak potrebno je demontirati cijelu konzolu i volan . Posla ima puno i zahvat nije jednostavan.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,5 DCI - KOJI AKUMULATOR

Datum objave: 07.10.2011 17:11:26
Slika
PITANJE:

Postovani g.Mejicu, zanima me koje ulje (koja oznaka) je najbolje sipati u Renault Clio II, 1.5 DCI, 2002 god. i koliko litara treba nasuti, i na koliko predjenih kilometara treba mjenjati ulje. I drugo pitanje, ja u autu trenutno imam akumulator od 55 ampera pa me zanima da li treba da stavim jaci akumulator, auto sam kupio pre par dana. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Za Vaš motor treba koristiti sintetičko ulje 5W40 a količina ulja za motor je 5 litara. Ulje treba mijenjati svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje. Odgovarajući akumulator za ovaj motor je 70 Ah .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,0 TDI PD - NISKI LER GAS

Datum objave: 06.10.2011 21:07:34
Slika
PITANJE:

Gospodine Meiću, već smo kontaktirali i hvala na odgovoru. Imam još jedno pitanje: Može li se pojačati ler-gas na passatu 2.0. TDI 140 ks iz 2007. god. sa DSG mjenjačem? Naime, kada je topal radi na 720 obrtaja tako da svaki put kada krećem s mjesta, nakon što odpustim kočnicu i dodam malo gas, on malo "cukne" pri kretanju. Sa mjenjačem nema nikakvih problema. Kada ga ujutro upalim hladnoga, radi malo pojačanim gasom, vjerojatno pod "čokom" tako da mu je broj obrtaja oko 800 i tada kada odpustim, kreće bez ikakvog "cukanja" tj., bestrzajno. Hvala na vašem odgovoru i sretno u vašem radu.

ODGOVOR:

Normalni broj okretaja motora treba biti 800 do 850 o/min . To znači da je broj okretaja na leru kod Vašega vozila preniski. Broj okretaja se ne može podešavati jer time automatski upravlja računalo motora. Na Vašem vozilu sigurno postoji neispravnost radi tako niskog broja okretaja. Moguće neispravnosti su : ECT senzor, dize, električna instalacija i konektori , mehanički uzroci, upravljačko računalo motora. Potrebno je napraviti dijagnostiku motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 i. 85 KW - FLASH LUBE

Datum objave: 06.10.2011 20:50:59
Slika
PITANJE:

Pozdrav gosp.Meic,zaista vam hvala na prijasnjem odgovoru,ako imate vremena volila bih da mi rijesite jednu misteriju za mene.Posjedujem mondeo 85 kw u pitanju rekose mi zetec motor valjda je to tip motora,kaze mi moj majstor da moram ugraditi flash hube nekakva tecnost za hladjenje ventila,zato sto su keramicki valjda.Molila bih vas za pomoc sekvent je u pitanju da li je to zaista neophodno kod tog motora ili je to samo uzimanje novca,unaprijed zahvalna,veliki pozdrav iz BiH.

ODGOVOR:

Sva vozila koja koriste plinsko gorivo LPG ( ukapljeni naftni plin ) trebaju imati uređaj za hlađenje siceva ventila. Preciznije bi se izrazio ovako : neka vozila TREBAJU imati uređaj za hlađenje ventila a neka vozila MORAJU imati uređaj za hlađenje ventila . Vaše vozilo spada u grupu vozila koje MORA imati uređaj za hlađenje ventila. Ako toga nema uskoro ćete imati investiciju oko zamjene ventila i uređenja glave motora.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 146 1,4 T.S. - DETONACIJE U AUSPUHU

Datum objave: 06.10.2011 16:14:25
Slika
PITANJE:

Poštovani! vozim alfu 146 1.4 TS 2000. g. Dok je hladna, auto puca na auspuh, trza i nema dovoljno snage a i kad se zagrije na oko 5000 okretaja više ne ide dalje nego gubi snagu...prešla je 115 000 km i nedavno je mijenjan motorić minimuma...zanima me je li moguć kvar u svjećicama s obzirom na km, injektorima ili mjeraču protoka zraka te svakih koliko se godina ili kilometara mijenja zupčasti remen... unaprijed zahvaljujem...pozdrav!

ODGOVOR:

Pucanje u auspuhu najčešće nastaje radi neispravnosti sustava za stvaranje iskre na svjećicama a neispravno može biti : svjećice, kablovi, bobina , probijanje visokog napona . Zupčasti remen se mijenja svakih 120.000 km ili svakih 6 godina.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,3 D - NE PALI KADA JE TOPLI

Datum objave: 06.10.2011 15:54:43
Slika
PITANJE:

Uz dužne pozdrave, poštovanje i svaku pohvalu na kvalitetnim odgovorima. Prijatelj mi ima auto ,,polo,, mislim 87-mo godište, 1.3 dizel 37 KW. Ima problem prilikom paljenja kada je motor vruć. Naime, kada pali na hladno pali bez problema, ali kada ga duže vozi i ugasi ga onda mu teško hoće upaliti dok je motor još topao. Šta može da bude problem? Uz veliko hvala na strpljivim odgovorima. Pozdrav.

ODGOVOR:

Najčešći uzroci težeg paljenja kada je motor topli ili polutopli je slabija kompresija . Treba znati da se na spomenutom vozilu grijači pale samo kada je motor hladan . Kada je motor zagrijan grijači ne rade jer ih isključuje senzor temperature motora. U takvim slučajevima može se električnom doradom napraviti da grijači rade i kada je motor topli . Nakon toga će Vaš prijatelj moći paliti motor u svm temperaturnim uvjetima.

na vrh Povratak na vrh