Danas je: 03.07.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL OMEGA 2,0 16V - TEŠKOĆE S AUTOMATSKIM MJENJAČEM

Datum objave: 21.10.2011 10:07:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, zamolio bih vas zasavjet kako da dijagnosticiram stanje u kome se nalazi automatski mjenjač. Radi se o Opel omegi 1995.god. 2.0 16v, 265000 km, automatik. Automatski mjenjač se tijekom vožnje uglavnom ponaša normalno te uglađeno šalta, ovisno o režimu vožnje. Nekada se osjeća miris spaljenog ulja a, vezano s time ili ne, mjenjač slabije lovi i poteže, kao da ima malo vibracija tada u području mjenjača. Pogledao sam ispod auta i ugledao uljne mrlje motornog ulja(ne crvenog kao onog što ide u A/T-e) koje brzo nastaju i cure između motora i mjenjača. Primjetio sam da je ulje curilo ispod dih. pokl. ventila i to obilno. To sam sanirao. 1. pitanje: Da li je moguće da je ulje koje se slijevalo niz mjenjač uzrokovalo proklizavanje i "proklizavanje" A/T mjenjača?-budući da svježeg ulja još ima po cijelom motoru i mjenjaču odogora, ustručavam se to prati. Meh. stanje motora je vrlodobro. 2. pitanje: Pošto nema pokazivača ulja u A/T-u kako onda provjeriti razinu ulja, i kako ga, po potrebi, doliti? Zahvaljujem Vam na savjetima koji su se, u ranijim slučajevima, ispostavili točnim u dijagnozi.

ODGOVOR:

Dijagnostika automatskog mjenjača nije jednostavna i uspješno je može obaviti samo stručnjak nakon preglleda vozila i nakon kompjutorske dijagnostike mjenjača. Na amaterskoj osnovi mogu se samo utvrditi pojedini simptomi koji ukazuju na moguću neispravnost mjenjača . Najosnovnija kontrola je provjera količine ulja i kvalitete ulja u mjenjaču . Ulje u mjenjaču mora biti čisto i ne smije imati miris po paljevini ( taj miris ukazuje na ozbiljno oštećenje u samom mjenjaču ) . Motorno ulje koje se slijeva na mjenjač ne utjeće na rad mjenjača jer Vaš mjenjač nema klasičnu spojku nego hidraulički pretvarač okretnog momenta. Ako motor nema mjernu šipku za nivo ulja u mjenjaču za to postoji drugi način kontrole. Na donjem dijelu mjenjača bi trebao postojati kontrolni čep naročitog oblika i funkcije . Kontrola nivoa se radi kada je ulje u mjenjaču zagrijano na radnu temperaturu i kada motor radi a mjenjač je u položaju P . Tada se unutar navedenog čepa nalazi kontrolni čep koji se treba demontirati . Ako se nakon demontaže kontrolnog čepa ulje ne prelijeva , nivo ulja je nizak i treba ga nadopuniti. Ako se ulje prelijeva to je onda višak i treba ga malo ispustiti. Navedeni postupak kontrole je jedan od načina kako to može biti riješeno na Vašemu vozilu . Točan način kontrole se može utvrditi tek nakon uvida na Vašemu vozilu. Zato pazite što radite.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - TUPI UDARAC NA LOŠEM PUTU

Datum objave: 20.10.2011 23:02:19
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Imam audija A4 2004 godište. U prednjem točku na lošem putu i rupama (manjim i većim) čuje se tup udarac. Rekli su mi da je kugla. Kakvo je vaše mišljanje , šta bi sve moglo biti. Hvala.

ODGOVOR:

Svoje osobno mišljenje dajem nakon vlastitog uvida i ispitivanja na vozilu . Ovom prilikom mogu navesti moguće uzroke lupanja a to su : gumeni blokovi balans štange, vertikalne spone ovjesa, oscilirajuća ramena, aksijalni ležajevi amortizera, gornja oscilirajuća ramena, krajnici spona, spone volana, ležaj zubne letve.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - GREŠKA DIZA ?

Datum objave: 21.10.2011 09:52:04
Slika
PITANJE:

IMAM FORDA MONDEO 20 TDCI 2003 GODIŠTE 96 KW IMAM PROBLEM SA KODOVIMA DIZNI NAKON NEKOG VREMENA UPALI MI SE GREŠKA U AUTU KAD SE UPALI GREŠKA OSJETIM KAKO AUTO NEPRIMI GAS UPALI SE GREŠKA DIZNE SE PALE MI SVE SAM DIZNE KODIRAO KOD MAJSTORA UČITAVAO KODOVE SVE SU SE DIZNE PALILE NIKAD NIJE ZAREDOM ISTA NAPRIMJER DIZNA 1 NAKON NEKOG VREMENA DIZNA 3 PA DIZNA 2 I DIZNA 4 SVAKI PUT KAD SE UPALI GREŠKA MAJSTOR USPIJE UKUCATI KOD DIZNE I AUTO IDE OPET KAKO TREBA MOLIO BI VAS DA MI KAŽETE ŠTA DA RADIM DA SE DIZNE NE PALE VIŠE SIPAO SAM ATF U GORIVO S POŠTOVANJEM ELMIR GASAL

ODGOVOR:

Brisanjem grešaka i ponovnim kodiranjem diza problem nećete riješiti jer greška koja se pojavljuje nije slučajna nego stalna . Najčešći uzroci su : metalne čestice ( strugotina ) koja je nastala u visokotlačnoj pumpi . Navedene metalne čestice dolaze iz pumpe u dize i u dizama izazivaju kratki spoj elektromagneta . Tada motor prelazi u rezervni program s reduciranom snagom . Ponovnim kodiranjem stanje se normalizira do slijedećeg puta kada motor opet ostane bez snage. Drugi mogući uzroci su : zrak u sustavu goriva, senzor pedale gasa, dize, visokotlačna pumpa, nečist rezervoar,  MAF senzor, MAP senzor, tlak turbine, EGR ventil, senzor tlaka goriva, solenoidni ventil tlaka goriva. Ostale netipične greške .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - SPOJKA ILI MJENJAČ

Datum objave: 20.10.2011 23:06:22
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav Imam problem s Renault Clio 2001.g,točnije kad ubacim u 1,2,3 i rikverc dajem gas i auto ne želi krenuti,a u 4 brzinu ne mogu ni ušaltati,pa Vas molim ako bi mi mogli na temelju ovog ikako pomoći i reći kakav bi to mogo biti kvar i otprilike cijenu popravka.Unaprijed se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu neispravna može biti spojka ili mjenjač . Niste naveli nikakve tehničke podatke o vozilu tako da ne mogu navesti niti orjentacione cijene spojke . Vaše vozilo bih rado pregledao , predložio rješenje i naveo cijenu popravka . Ako želite još detalja javite se opet ili nazovite .

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 530 D - SLABO GRIJE

Datum objave: 20.10.2011 14:02:32
Slika
PITANJE:

Imam BMW e39 530d 1999. Problem je u grinjau kabine. Temperatura motora na radnoj i ne varira.U leru ne grije ispod 27°C, donje crijevo hladno, pri većim okretajima počne grijati i crijevo se počne zagrijavati. Gornje crijevo toplo i crijeva koja idu u kabinu topla. Auto uredno pali, ide.

ODGOVOR:

Prvo i osnovno je da termostat motora održava radnu temperaturu motora na 90°C . Ako to nije tako grijanje je slabo. Druga važna stvar su filteri kabine. Najčešće su isti nečisti i začepljeni i tada je efekt grijanja također slab . Znači u ovom slučaju može biti neispravan termostat i filteri kabine.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 1,6 i. - VUČE U STRANU

Datum objave: 20.10.2011 10:35:22
Slika
PITANJE:

Poštovani! Javljam Vam se po drugi put u vezi istog problema. Na citroen xsari picasso (2002. godina, prešao 78.000, benzinac 16i, ABS) koji je vukao ulijevo, promijenio sam krajnike spona jer su kotači imali lufta i trap je lupkao. Sada se sve učvrstilo, više nema lufta, trap ne lupka, ali ponovnim odlaskom na optiku nisam riješio problem. Auto i dalje, nešto manje, vuče u lijevo kad se pusti volan i to prvih desetak metara drži ravno, a onda se sam zakrene malo u lijevo i tako ostane, pa vozilo krene tim smjerom. Napominjem da pri kočenju auto drži ravnu crtu (nema zanošenja), ABS također uredno radi. Također mi se čini da volan ulijevo nekako lakše zaokreće, nego u desno gdje je tvrđi. Mehaničar kod kojega sam mijenjao krajnike kaže da on više ne vidi nepravilnosti u ovjesu, da je to kod nekih citroena normalna pojava, te da je stvar možda u gumama, a u ovlašteni servis ne želim jer dijelim mišljenje većine korisnika vašeg portala koji su vam se javljali, da su loši, nestručni i skupi. Vi ste daleko, pa... Što bi po opisanim simptomima moglo biti u pitanju? Srdačan pozdrav!

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : gume, felge, kočnice, pojedini dijelovi ovjesa, servo volan, razlika u međusobnim udaljenostima uzdužnih i dijagonalnih kota na podvozju vozila ( pomak kotača prema natrag ili u stranu ) .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 i. 16V Zetec - SERVIS ELEKTROPOKRETAČA

Datum objave: 20.10.2011 00:23:50
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospdine,mejić imam jedno potanje imam ford mondeo GLX mjenjač automatski 16.09.1994 godina je prozvodnje je auto motor je. Zetec 1.8 115Ks 16v 85Kw benzinac, Bio sam u sedmom mjsecu ove godine kod auto mehaničara inače je dobar mehaničar ima iskustva, mehaničar mi je promjeno novi filter goriva izmjerio konpresiju tlaka goriva to je ok... I očistio MAF senzor i EGR ventile pregledo rade ispravno i promjeno filter zraka novi, metno nove svjećice beru platin i i nove kablove za svjećice i radna tenperatura motora je ok. Izmjerio konpresiju motora pisalo na test na papiru Kompressions druck in kg/cm2 pokazo da je konpresija 12 motora znaci da je dobar motor radi svrseno radi ko vurica. Ispitana je dijagnostika motora ECU centrala ne izbacuje ni kakve greške radi sve bez grešaka akmulator je nov od 75ampera. Pošto je moj automatik mjenjać ovako se radi ne dugo sam primjetio kad stavim kljuć u bravu u položaj, kad hoću da upalim za vergla i ugasi se auto ako iz drugog pokušaja tako isto palim kad vergla ako ne dodam malo gasa na paućici neće se ugasit odmah pokrene motor u leru kad na parkirnoj kočnici u "P" polžaju radi ravnomjerno i tiho bez da se trese motor ili da cuka voznji fino poteže na obratajima lijepo dimi iz auspuha prošo je tehnički u redu i eko test. Bio sam 17.10.2011.God u Auto hrvatska ford i pitam zašto se to dešava kaže mi da je do anlasera automata čim tako vergla i upali pod papučicom gasa, dali je gospdine, meiću do anlasera automata... Ni sam naveo da su četkice nove u anlaseru skroz svi mi kažu većinom da je do automata anlasera čim tako sporo vergla automat uspije pod gasom pokrenut motor. Nikad ni je bijo skidan dolje taj automat to je proizvoćać anlasera "Motocarft" Bio bi zhvalan ako bi mogo znat dali je rijeć automatu ili anlaseru Hvala.

ODGOVOR:

Sastavni dio elektropokretača ( anlasera ) je i automat . Da bi se demontirao automat mora se najprije demontirati elektropokretač. Kada se bude to radilo , nemojte taktizirati, napravite kompletan servis elektropokretača . Tada treba zamijeniti sve što nije potpuno ispravno a to su obićno slijedeći dijelovi : ležajevi , automat, bendix, četkice, ostalo po potrebi . Nakon dobro obavljenog posla , elektropokretač će uredno raditi slijedećih 100.000 km .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,8 i. AUTOMATIC - POVIŠENA TEMPERATURA MOTORA

Datum objave: 19.10.2011 17:24:11
Slika
PITANJE:

POSTOVANI GOSPODINE MEICU ,posjedujem audi 100 2.8 L motor AHH 128kw automatik godina proizvodnje 1991 ,radio sam veliki servis ,promjenuta vodena pumpa,zupcasti remen,span rola,rola,termostat,klinasti remen,salter pecurka na hladnjaku ,rashladnu tekucinu u hladnjaku,uljni filter,ulje u motoru,zracni filter svijecice,auto ima 380.000 km temperatura u voznji dostize 100c i ako je klima uvjek u upotrebi ,PITANJE STA MI JE PODUZETI? UNAPRIJED ZAHVALAN ZELIM VAM PUNO USPJEHA U RADU SEJDO IZ CH.

ODGOVOR:

Moguče neispravnosti su : termostat, hladnjak ( nečistoće u hladnjaku, nečistoće izvan hladnjaka ) , pumpa za vodu, cijevi rashladnog sustava, netočan prikaz temperature motora , indikator temperature motora. Na karju ostaju samo još brtvila glave motora.

na vrh Povratak na vrh

HONDA CIVIC 1,4 i. - RASHLADNA TEKUĆINA

Datum objave: 19.10.2011 16:17:38
Slika
PITANJE:

Poštovani,imam jedno pitanje koje me prijatelj zamolio da vas pitam... znači ovako, u pitanju je Honda Civic 1.4 ,danas ujutro je prijatelj nalio rashladnu tekućinu od INE...i sada popodne smo se otišli vozit,i sada kada smo došli doma navečer,kako je bio mrak,vidjelo se da se lagano dimilo ispod haube i bio je neki čudni miris... kazaljka temperature je bila ispod polovice tijekom vožnje,zato sumnjam da je zakuhao,a ne znamo ni ja ni on što bi drugo moglo bit...pa vas molim za pomoć Unaprijed hvala,lijepi pozdrav.

ODGOVOR:

Ako je temperatura motora bila normalna kao što ste naveli , tekućina nije zakuhala niti se motor pregrijao . Najvjerovatnije je došlo do propuštanja tekućine na čepu hladnjaka i nakon toga je došlo do isparavanja rashladne tekućine. Važno je naglasijti da se pojedini antifrizi ne mješaju jer može doći do kemijske reakcije i pojave pjene koja izlazi iz hladnjaka. Na vozilu bi trebalo zamijeniti antifriz a rashladni sustav prije toga treba oprati običnom vodom. Gradacija novog antifriza treba biti od -38°C do -42°C .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO - KOD KOČENJA ZANOSI U LIJEVO

Datum objave: 19.10.2011 16:55:35
Slika
PITANJE:

Poštovani majstore!Pišem Vam vezano za problem na polu 96.god.Naime, kod kočenja mi se auto zanosi prednjim krajem u lijevo.Rastavljao sam prednje kočione čeljusti i primijetio da pri stiskanju kočnice desni kočioni klip teže i sporije izlazi ,dakle kasnije koči nego lijevi,pa mislim da je to razlog zanošenja ,međutim, ne znam kako bih razradio klip da lakše ide van unutra.Molim za pomoć.Riječi hvale o Vama su već sve potrošene ,pa bih ih samo ponavljao.Puno hvala!

ODGOVOR:

Uzrok zanošenja prilikom kočenja je razlika u kočnoj sili a uzrok su kočna kliješta i hidraulika prednjih kočnica. Kočna kliješta se razrađuju i dorađuju tako da se ista demontiraju, rastave i obavi potrebna dorada. Nakon dobro obavljene dorade ( čišćenje, poliranje, zamjena gumenih brtvila ) i ponovne montaže kočni sustav je opet ispravan. Prilikom spomenutih radova pazite da sve možete opet složiti i da sve bude u funkciji , u protivnom vozilo će biti nepokretno.

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 320 i. - TEŠKO ŠALTA

Datum objave: 19.10.2011 13:46:58
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam BMW E46 320 Ci godina 2001 170ks imam dva problema s mjenjačem kad vozim i stanem i pokušam ubaciti u prvu brzinu ide veoma teško ostale brzine idu dobro bez ikakvih problema i u prvu brzinu ide lakše ukoliko prešaltam dok se auto još lagano kreće auto dobro vuče lamela je dobra, drugi je problem što ručica mjenjača uvijek lagano trese na BMW garaži su mi rekli da je to normalno ali mene to nervira možete li mi reći šta bi mogao biti uzrok ovih problema provjerio sam nosače motora i mjenjača svi su uredu ? Hvala

ODGOVOR:

Svi detalji koje ste naveli ukazuju na istrošenje mehanizma za šaltanje brzina. Radi toga dolazi do greške u položaju birača brzina i šaltanje je teško. Drugi uzrok može biti u samom mjenjaču i to na vilici i kanđi prve brzine. Pregledom vozila mogao bih dati precizniji odgovor i prijedlog .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA 1,9 D - ČESTO MIJENJAM AKUMULATOR

Datum objave: 18.10.2011 19:50:52
Slika
PITANJE:

Zašto teško pali ? Poštovani molim za pomoć kako i kome da se obratim imam škodu feliciju 1,9 D 2001 god i imam problem paljenja. U toku jedne godine promijenio sam 3 nova akumulatora VESNA 66 Ah i uvijek isti problem ujutru kad je malo hladnije pođem na posao i neće da upali jedva da okrene koji put zamajac.Malo pojačam od komšije sastavi ko mina, grijače zamijenio ,struju ne gubi nigdje, na alnaseru zamijenio sve potrošne dijelove piksne , bendiks...punjenje je 13.75 ,odem u servis da ga poprave kazu punjenje je dobro nevalja akumulator , reklamiram akumulator , daju mi nov ,radi neko vrijeme , jedva, i opet isto, odem opet, kazu nevalja punjenje , mozel ko reć šta mu je i jel taj napon punjenja dovoljan ili mi je slab akumulator da onda kupim jači a onaj razbijem u hiljadu komada... hvala...

ODGOVOR:

Ne mogu komentirati bez pregleda Vašega vozila u kakvom stanju su pojedini dijelovi ili sklopovi na Vašem vozilu ( akumulator, elektropokretač, električna instalacija, alternator ) . Mogu samo navesti da  će motor uredno paliti ako su u ispravnom stanju : akumulator , alternator, elektropokretač, električna instalacija . Na kraju treba reči da u stanju mirovanja vozila , struja koju izvlače pojedini potrošači na smije biti veča od 0,15 A ( ampera ) . Svaki bolji servis može riješiti ovaj problem koji ste naveli .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - ČUDAN RAD SIGNALIZACIJE

Datum objave: 18.10.2011 18:47:41
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Fiat Punto, 2001 god., 1,2 8V. Kada upalim poziciona svijetla na prednjem desnom svijetlu upali se i žmigavac i konstantno svijetli. Kada dam lijevi žmigavac, s upaljenim svijetlima, zajedno s lijevim malo blinka i desni žmigavac. Prilikom stiskanja kočnice upali se i alarm lampica za svijetla. Kočiona svijetla rade normalno. Kada poziciona svijetla nisu upaljena sve radi normalno i ne javlja se nikakav alarm. Da li se radi o nekom kratkom spoju ili je otišao relej za svijetla?

ODGOVOR:

Uzrok su slabi kontakti na pojedinim konektorima prednjih i zadnjih lampi . Radi toga dolazi do povećanog prelaznog otpora i pada napona na pojedinim strujnim krugovima. Rješenje nije komplicirano , treba samo dobro očistiti i zaštititi električne kontakte i sve će opet raditi normalno.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 TDCI - KONDENZAT

Datum objave: 18.10.2011 18:43:14
Slika
PITANJE:

Poštovani, nedavno sam kupio rabljeni Ford Focus 1.6 TDCI 80kW, 109ks. Godina proizvodnje je 2008. i automobil sada ima 53 000km. Uočio sam da iz topa auspuha nakon dužeg stajanja vozila od cca 8h kroz 4 rupice koje su postavljene uzdužno na donjem dijelu topa auspuha iscuri nekoliko kapljica guste zelene tekućine koju je teško identificirati. Automobil je prema knjižici uredno servisiran u ovlaštenom Ford servisu. Kod zadnjeg servisa u motor je stavljeno ulje 5W40 Valvoline. Možete li mi objasniti u čemu bi mogao biti problem i zašto ta tekućina curi iz topa auspuha? Hvala.

ODGOVOR:

Tekućina koju vidite je kondenzat i to je normalna pojava . U ispušnim plinovim aima i vodene pare koja je u plinovitom stanju kada je ispušni sustav zagrijan. Kada se ispušni sustav ohladi od vodene pare nastaje kondenzat koji može u obliku kapljica koje ste opisali izlaziti iz ispušnog lonca ili iz auspuh cijevi .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA 1,9 D - ZRAK U VISOKOTLAČNOJ PUMPI

Datum objave: 18.10.2011 16:28:15
Slika
PITANJE:

Mijenjo sam filter goriva i pumpa mi je povukla zrak. molim Vas recite mi kako se ozračuje . Radi se o škodi feliciji 1.9D iz 1997g.

ODGOVOR:

Najbolje bi bilo da filter goriva napunite s gorivom , nakon toga opet spojite priključke. Slijedeći korak je otpuštanje visokotlačnih cijevi na dizama ( holender otpustite za dva kruga ) . Elektropokretačem startajte motor sve dok ne vidite da na otpuštenim holenderima ne šprica gorivo . Startanje ne smije trajati duže od 10 sek. da se ne pregrije elektropokretač . To znači da to možete ponoviti i nekoliko puta dok se ne pojavi gorivo na holenderima diza . Kada se gorivo pojavi , fiksirajte holendere na dizama i normalno upalite motor . Pričekajte da motor radi još koju minutu na leru ( nemojte uopče davati gas ) da iziđe i preostali zrak iz sustava.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI LANTRA 1,5 i. - PROMJENJIV BROJ OKRETAJA

Datum objave: 18.10.2011 16:17:30
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam jedno pitanje. Ovako, imam auto hyundai lantra karavan, 1.5, 65KW, 98g. Od nedavno se pojavio sljedeći problem. U vožnji kad dodajem gas, auto normalno vuče, i sve je ok. Kad pustim gas, i stavim u neutralnu brzinu, okretaji stanu na 2000, pa stoje 10 - 20 sekundi, pa padnu na 1500, pa na kraju padnu na 1200 - 1000. I tako svaki put. Počistio sam usisni leptir za zrak, ali nije pomoglo. Papučica gasa normalno klizi. Okretaji na leru nisu baš mirni, lagano variraju ( što se prije nije dešavalo ). Molim Vas za pomoć. Hvala, lijep pozdrav, Milan Grabar

ODGOVOR:

Točan uzrok mogu navesti nakon pregleda vozila  a mogući faktori utjecaja su : senzor položaja leptirastog ventila, MAP senzor, ECT senzor, IAT senzor, EVAP ventil rezervoara, regulator tlaka goriva, propuštanje na usisnom kolektoru, loše stanje ventila, mehaničko stanje motora. Najprije bih provjerio mehaničko stanje motora ( kompresija , podešenost ventila zabrtvljenost usisnog kolektora ), ECT senzor z atemperaturu motora, senzor položaja leptirastog ventila.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - TEŽE PALI

Datum objave: 18.10.2011 15:35:11
Slika
PITANJE:

Molim Vas.ako je moguce da mi sto prije odgovorite!Od nedavno sam vlasnik Opel Astre 2.0dti,01.g.p.Hladan motor ukluci grijac i odlicno upali,takodje dobro pali i kad je vruc motor,mada se tad ne ukljucuje lampica grijaca.Moj problem je u tome sto jako dugo vergla i tesko upali kad je motor ni vruc ni hladan,tj nakon prvog paljenja,u tom slucaju isto ne upali lampicu grijaca.

ODGOVOR:

Lampica grijača je povezana sa senzorom temperature motora . To znači kada je motor polutopli ili topli ne pale se grijači niti kontrolna lampica grijača i to je normalno . Uzroci težeg paljenja kada je motor polutopli su : slabija kompresija motora, zrak u sustavu goriva, ECT senzor, MAP senzor, dize, lošiji akumulator, elektropokretač, filteri, električna instalacija motora, relej dobavne pumpe, dobavna pumpa.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - RIJEČI PODRŠKE

Datum objave: 18.10.2011 14:03:06
Slika
PITANJE:

Htijeo bih se nadovezati,na gospodina koji nije zadovoljan vasim strucnim misljenjem.Ja vas osobno postujem,i mislim da nama amaterima mnogo znaci kad nam neko tj.u ovom slucaju vi pojednostavite problem,radite to besplatno i jos na temelju nicijeh zapazanja dajete tacne odgovore,s toga morate biti opceniti,niti ste vidjeli auto niti znate u kakvom je stanju.Ja isto vozim mondeo kao gospodin koji vas je kritikovao,nekada se desava kad je hladan da tako cupka ali nista strasno.Samo hocu da vas podrzim i da vam se zahvalim na vasoj strucnosti,meni ste pomogli kao i mnogim drugim ljudima i zaista ne shvatam ljude koji se jos zale na vase odgovore a dobijaju ih besplatno,skoro 100% tacnosti.Ako se nekome ne svidjaju savijeti Gosp.Meića onda nemojte se javljati za savijete,nego idite u ovlastene servise pa nek vam oni vrse diagnostike,i predlazu rijesenja koja ni sami oni ne zmaju.

ODGOVOR:

Poštovani , hvala Vam na lijepim riječima i podršci . Zapravo ste Vi sve rekli i više nemam što komentirati . Odgovarati na sva ta mnogobrojna pitanja je jako zahtijevno i oduzima puno vremena, pa mi je drago kada to netko razumije i cijeni. Dnevno odovorim na 25-30 pitanja, ponekad i više, samo je manji dio objavljen. Naravno da često odgovor mora biti općenit, jer vozilo ne dođe u servis.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C KLASSA - POLOŽAJ VOLANA

Datum objave: 18.10.2011 10:59:35
Slika
PITANJE:

postovani, nakon uradjene spure na mercedesu c-klasa 2003 godina volan mi je ostao nakosen na lijevu stranu, pa me interesuje sta mogu da uradim kako bi stajao ravno dok vozim pravo, da li se volan moze odvrnuti i centrirati i na koji nacin s obzirom da ima airbag, a ako ne moze na taj nacin sta mi preporucujete, hvala

ODGOVOR:

Korekciju položaja volana možete napraviti samo na jedan način  i to na uređaju na kojemu ste radili optiku ( geometriju ovjesa - špur ) . Tu činjenicu bi trebao znati i radnik koji je radio optiku na Vašemu vozilu . Kada se radi optika , kotač volana se fiksira i onda se radi fino podešavanje na lijevoi i desnoj sponi volana. Na taj način položaj kotača volana je potpuno simetričan i pravilan .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,0 i. - LAMPICA OD ULJA

Datum objave: 18.10.2011 10:22:26
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Posjedujem audi A4 2.0,2000.g, presao 72000 km, pocela mi se javljati lampica od ulja,ali kad izvadim sipku za provjeru ulja i opet vratim alarm nestane,i nepojavljiva se opet za nekoliko dan(3-4 dana),pa opet isto.U servisu kad su ga spojili na kompjuter nisu nasli nista.Mene zanima posto sam imao takav slican problem ne na auto motoru nego na generatoru da nam se javljao alarm od ulja iako ga je bilo,pa smo nasli da se odusnik od kartera zacepio i stavrao tlak u karteru,a kad bi izvadili sipku radi provjere tlak bi odusio i sve bi bilo u redu,pa me zanima da li je moguce da se to dogadja i na auto motoru. Hvala

ODGOVOR:

Kontrolna lampica od ulja se najčešće pali kada je neispravan jedan od dva idikatora ulja, kada nedostaje ulja , kada je tlak ulja niži od dozvoljenog . Iz toga razloga bih najprije izmjerio tlak ulja i ako je isti u granicama normale onda bih posumnjao u indikatore ulja . Kada bi odušak od ulja bio začepljen onda bi motor izbacivao ulje na šipku od ulja ili na neki semering motora.

na vrh Povratak na vrh