Danas je: 04.05.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL CORSA 1,2 16V - CURI ANTIFRIZ NA TERMOPREKIDAČIMA

Datum objave: 18.11.2011 15:02:51
Slika
PITANJE:

postovana gospodo. obracao sam se 02.11.2011god samolbom dami pomognete da rijesim problem na corsi 12 16v 1999god. od vas sam dobio odgovor da ste mi odgovorili. medjutim u mojoj E- posti ja nisam mogao naci taj odgovor. stoga vas jos jednom molim dami date savjet kako da ustavim curenje rasladne tecnosti na ona dva termo prekidaca na hladnjaku a da nemoram mijenjati hladnjak. probao sam dotezati ne ide, stavljao sam teflon traku ne pomaze, stavljao sam onu masu za dihtovanje to je ona masa sto nas laike asocira na silikon a nije to i to ne pomaze. pa vas molim uz pretpostavku da ste kroz svoju praksu se susretali sa takvim problemom dami pomognete i kazete ako ima neko srestvo koje bi dihtovalo i zatvorilo curenje.ja vjerujem da vi znate da je navoj na hladnjaku ja mislim neka vrsta plastike pa nesmije puno dotezati. nadam se da ovaj puta nece biti problema paa vas sve pozdravljam i zelim puno uspjeha u vasem poslu. bog

ODGOVOR:

Ako postoji propuštanje antifriza na navojima termo prekidača tada ni jedna masa za brtvljenje neće pomoći . Može pomoći jedino izrada novog ( većeg ) većeg navoja u koji bi se uvrnuo ( zašarafio ) adapter a u adapter bi se onda opet zašarafio termoprekidač . Kao što vidite rješenje nije jednostavno pa treba razmisliti što napraviti . Ovaj odgovor će biti prikazan i na mojoj stranici kako bi ga mogli sigurno pronaći .

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA COROLA 2,0 D-4D - KOČNICA

Datum objave: 18.11.2011 09:29:23
Slika
PITANJE:

Poštovani Vozim Toyotu Corollu 2001 god,2.0 D-4-D,E 11 Prije par dana mijenjao sam kompletne diskove i disk pločice na autu.Primjetio sam da mi na zadnjem desnom disku ostaje crta na sredini diska,kao da je usiječen od disk pločice.Da li mi možete reći u čemu je problem,kočiona čeljust ili pločice nisu dobro usjele u ležište.U servisu su mi rekli da bi problem trebao nestati kada se nakon nekoliko stotina kilometara pločice istroše. Unaprijed se zahvaljujem Srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Oštećenje koje ste vidjeli na disku nastalo je radi tvrdog predmeta koje je došlo u zahvat s diskom i disk pločicom . To oštećenje neće ništa smetati u funkciji kočenja . Vremennom će se stanje još popraviti jer će se disk i disk pločice prilagoditi jedni drugima .

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 525 TDS - TEŠKO PALI ?

Datum objave: 18.11.2011 09:22:44
Slika
PITANJE:

Problem kod BMW-a e 39 525 tds kada je vruc dugo vergla i jedva upali, hladan pali bez problema... Cim pali grejac pali dobro ali kad ga ugasim i posle 5 min probam da upalim posto je motor vruc, grejac se ne pali i on dugo vergla, posle izvesnog vremena upali!!! Mene zanima posto sam kod mnogih pokusavao da otklonim kvar, neki mi pomere palenje i to donekle se ispostavi dobro ali mi motor postaje dosta bucan... Mene zanima postoji li mogucnost da ga nekako prevarim da pali grejac i kada je vruc... Time bi resio veliki problem!!! Motor je odeadjen, kompresija dobra.. bosista kaze da pumpa nije losa nema potrebe za remontom.. Potrosio sam grdilo para i nisam resio problem!!

ODGOVOR:

Uzrok radi kojega Vaš motor teško pali kada je motor topli ili polutopli je niski tlak kompresije. Kada bi tada radili grijači motor bi upalio . Radi slabije kompresije ne može se stvoriti temperatura paljenja dizel goriva . Na Vašem vozilu napravio bih slijedeće : ispitao dize, grijače, kompresiju . Po potrebi bih ispitao i stanje akumulatora i elektropokretača . Grijači se mogu spojiti po Vašoj želji ali to nije rješenje nego improvizacija . Način spajanja grijača treba vidjeti direktno na vozilu i primjeniti odgovarajuće rješenje jer Vaše vozilo ima upravljački kompjutor motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,3 S - PODEŠAVANJE VENTILA

Datum objave: 17.11.2011 14:50:48
Slika
PITANJE:

treba mi par informacija za golf 2 1983 40kw. kolko celziusa ide termostat,koliki je zazor na usisnom ventilu akoliki na izduvnom redosled stelovanja ak moze i slika hvala unapred

ODGOVOR:

Odgovarajući termostat je onaj koji poćinje otvarati na 87°C . Ventili se podešavaju :  usisni 0,15 mm , ispušni 0,25 mm . Redosljed podešavanja nije bitan . Kada su ventili prvod cilindra na vagi podešavaju se ventili četvrtog cilindra , kada su na vagi ventili drugog cilindra podešavaju se ventili trećeg cilindra . Isto tako kada su na vagi ventili četvrtog cilindar podešavaju se ventili prvog cilindra i kada su na vagi ventili trečeg cilindra podešavaju ventili drugog cilindra .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI - VISOKOTLAČNA PUMPA

Datum objave: 17.11.2011 23:40:59
Slika
PITANJE:

veliki pozdrav uz najbolje pohvale ,imam golfa 3 1.9tdi,problem je taj da pusta gorivo na bos pumpi ,tj na gornjem poklopcu pumpe te na spojevima ispod i to zimi i dok je motor hladan ,kada se zagrije sve prestane ,molim za savjet,da li postoji neki adativ za bar privremeno zaustavljanje curenja goriva ,unaprijed hvala .

ODGOVOR:

Ne postoji aditiv koji bi stavili u gorivo i zabrtvili visokotlačnu pumpu . Možete se voziti tako još dok ne nastane jače propuštanje iz pumpe ili dok pumpa ne poćne vuči zrak . Tada ćete morati obaviti servis pumpe .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,5 TDI - NESTAJE ANTIFRIZ

Datum objave: 17.11.2011 14:32:44
Slika
PITANJE:

poštovani. ovako imam passata 2.5 tdi v6 automatik 150 ks.poceo mi je naglo gubit antifriz u posudi i pregrijavati se pa onda ispusta antifriz na onom pipku ispod posude,također su i crijeva tvrda a kad otvorim cep izleti mu zrak,promijeni sam cep i dalje imam te iste probleme.a tenperatura u kabini mu je na 90 stupnjeva...hvala unaprijed

ODGOVOR:

Sve što ste naveli ukazuje na oštećenje brtve glave motora . Radi toga kompresija može probijati u rashladni sustav, stvarati veliki tlak u sustavu , izbacivati rashladnu tekućinu na čep ekspanzione posude . Najprije treba ispitati isparvnost termostata , pumpu za vodu i hladnjak . Nakon toga se može opravdano sumnjati u brtvu glave motora . Ako je nešto nejasno javite se opet .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 16V - NA UZBRDICI GUBI BRZINU

Datum objave: 17.11.2011 23:44:33
Slika
PITANJE:

Poštovani! Javljam se vezano uz svoj problem sa Focusom 1.4 16v iz 2001 godine. Prva sam vlasnica, a auto ima 90000 km. U zadnje vrijeme vozeći se po uzbrdici auto gubi gas i brzinu, pa je pri savladavanju uzbrdice potrebno šaltanje u prvu, što sam prije prolazila u trećoj (ili drugoj)brzini. Kad je na rezervi guši se i u prvoj brzini i jedva da savlada malo veći uspon. Kasnije na ravnom je opet sve ok. Zahvaljujem na odgovoru i srdačno Vas pozdravljam. Iva

ODGOVOR:

Najčešći uzroci radi kojih motor nema snage su : filteri, niski tlak goriva, nečisti injektori, pojedini senzori motora, davači impulsa, aktuatori, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora . Točan odgovor mogu dati nakon pregleda vozila a nakon toga se može znati i cijena popravka. Pregled vozila je kod nas besplatan .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,5 DCI - GRIJAČI ?

Datum objave: 17.11.2011 11:01:26
Slika
PITANJE:

Poštovanje g.Meić.imam Renault megan II 1.5dci 120000km u odličnom stanj, ali imam problem sa grijačima.u zimi jako mi kratko rade sekundu do dvije maksimalno kad je vani ispod nule,i onda teško pali prvi put dugo alnasa a poslje je dobro. Dali se može duljina rada grijača porodužiti da oni griju duže? dali oni imaju veze sa kompijutorom auta ili imaju relej.Preko ljeta pali bez probleme i u zimi kad se svaki tren pali.Imam na njemu automatsko palenje sam si da kontakt uključi grijače i alnasa.mislim da pre kratko rade grijači jer za dvije sekunde ne može ugrijati smjesu goriva. Koje je vaše mišljenje? Unaprijed puno HVALA!!!

ODGOVOR:

Moje mišljenje je da uzrok nisu grijači nego neki drugi razlozi . Grijači na svim DCI motorima rade kratko jer direktno zagrijavaju cilindar i komoru za izgaranje. Zato bi trebali ispitati i druge moguće razloge i to : prisutnost zraka u gorivu, filtere, senzor temperature motora, senzor tlaka goriva, solenoid za tlak goriva, dize, EGR venti, električnu instalaciju i konektore motora, mehaničko stanje motora . Može se također ispitati ispravnost grijača i ispravnost upravljačkog modula grijača .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - VEĆE GUME

Datum objave: 17.11.2011 09:11:23
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem peugeota 206 i imam u planu promjeniti gume i felge! Trenutno su na njemu tvorničke čelične felge s gumama 175/65/14 a sada bi stavio aluminijske felge s gumama 195/65/15! Zanima me da li će se povećati potrošnja goriva i ako hoće da li znate koliko bi to bilo otprilike u postocima! Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Nije realno da umjesto originalnih guma 175/65-14 stavite gume 195/65-15 . Razlika u promjeru guma može biti samo 2,5 % a u ovom slučaju bi to bila razlika od 8,75 % . Naravno da bi se mogli voziti i na tim većim gumama , međutim ubrzanje vozila bi bilo znatno slabije a potrošnja goriva bi se povećala za 15 do 20 % .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F 1,4 i. - NISKO HVATA KUPLUNG

Datum objave: 16.11.2011 16:41:31
Slika
PITANJE:

Poštovani! Prvo da pohvalim ovo što radite,svaka čast! Imam jedan problem,nadam se da ćete mi pomoći ili me barem usmjeriti na što da obratim pažnju. Imam opel astru f,motor 1.4 benzin(obični) 2001. godina sa prijeđenih 101000 tisuću km.Auto je savršen,ali već neko vrijeme me muči problem sa kvačilom. Problem je taj što kvačilo prenisko odvaja,onda se teže ubacuje u brzine,pogotovo u prvu i drugu.Znači kvačilo odvaja nisko(odmah na početku).Pomicao sam onaj vijak i maticu na sajli i neko vrijeme je bilo odlično ali sad se opet javlja isti problem.Sumnjao sam da se vijak pomakne u matici pa sam bilježio kako stoji i nije problem u tome.Znam da inače kvačilo proklizava,potroši se pa odvaja skroz daleko ali kod mene odvaja odmah na početku.Možete li mi reći što bi to moglo biti?Auto ima 101000 tisuću km.Što se tiče kretanja i vožnje sve je u najboljem redu,nema trzanja,podrhtavanja niti ikakvih čudnih zvukova. Oprostite zbog malo dužeg pojašnjenja,nadam se da sam Vam uspio objasniti svoj problem. Unaprijed veliko hvala!

ODGOVOR:

Prema vašem detaljnom opisu mogući uzroci su : dotrajalost i istezanje kuplung sajle, defekt ili istrošenje na smoj vilici potisnog ležaja , istrošenje na mehanizmu pedale spojke, istrošenje i dotrajalost samog potisnog ležaja i tanjuraste opruge spojke . Logično je da obavite provjeru jednostvanijih dijelova sustava a to je kuplung sajla , pedala spojke jer se za to ne treba demontirati mjenjač.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,4 i. - NEMA SNAGE I VIŠE TROŠI

Datum objave: 16.11.2011 22:55:04
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću vozim renault megan clasik 1.4e iz 1997 god. ima 145000 km i redovito je servisiran.Molim Vas da mi pokušate odgovoriti na sljedeće,u posljednje vrijeme događa se da stiskanjem papučice gasa ne prima gas kao prije već polako ubrzava i kao da mu fali snage,a kada stisnem papučicu do kraja nemam dojam da postižem turažu maksimalno kao ranije.Štelao sam ventile kod automehaničara i on mi je rekao da mi je motor jako čađav i da je to od brze vožnje,a ja mislim da to nije razlog jer ja ne vozim brzo.Pa me zanima koji je razlog toga čađenja i dali je to razlog gubitka snage motora i drastično povečane potrošnje goriva.Također me zanima dali moj auto ima kompjuter koji regulira potrošnju goriva,jer su mi u servisu pomoću laptopa šteleli peljenje još 1998g pa neznam dali je to preko kompjutora u autu ili je to nekakovi drugi sistem. Unaprijed Vam se zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Gubitak snage motora i povećana potrošnja goriva su međusobno povezani . To mogu kazati i na drugačiji način . Kada motor odlično radi ,  kada ima  maksimum snage i kada odlično ubrzava potrošnja goriva je najmanja . Iz vašeg opisa nije teško zaključiti da motor ne radi ispravno i zato nema snage a potrošnja goriva je velika . Brza vožnja nije uzrok da je motor čađav, to je besmislica. Mogući uzroci radi problema koje ste naveli su : tlakovi kompresije, suženje usisnih kanala, propuštanje na usisnom kolektoru, lambda sonda, pojedini senzori motora, tlak goriva, injektori, mjerač mase zraka, TPS senzor zaklopke snage, električna instalacija motora, ECU centrala. Vaše vozilo ima elektronski sustav ubrizgavanja goriva kojime upravlja kompjutor . Radi svega što ste naveli potrebno je napraviti kompletnu dijagnostiku motora i nakon toga bih Vam točno mogao reći što je neispravno i uz Vašu suglasnost otkloniti kvarove kako bi motor opet imao potrebnu snagu i normalnu potrošnju goriva. Ako ima kavih nejasnoća javite se opet .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C200 KOMPRESOR - LOŠE RADI NA LERU

Datum objave: 16.11.2011 14:23:18
Slika
PITANJE:

Postovani gdine. Meicu. Posjedujem mercedes c200 kompresor sportcoupe 2001. god. Auto ima automatski sekvencionalni mjenjac. Moj problem je u tome sta u zadnje vrijeme, kad stisnem kocnicu,recimo cekam na semaforu,auto pocne turirati tj. gas ide od 500 do 1000 okretaja,cim stisnem gas auto se normalno ponasa. Tkd. kad stanem i auto bi trebao sam ici polagano naprijed,medutim i ovde se javlja trzanje zbog navedenog problema. Na kompjuterskoj dijagnostici putno racunalo ne daje nikakav problem,tj. javlja da je sve u redu. Inace auto ponekad radi dan dva bez sasvim normalno a zatim opet pocne turirati kad stisnem kocnicu. Da li mi mozete reci u cemu bi mogao biti problem. Unaprijed zahvaljujem na vase odgovoru.

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima servo uređaj kočnice koji radi na principu podtlaka . Servo uređaj koristi podtlak iz usisnog kolektora i tako funkcionira. Kada nastane oštećenje na membrani servo uređaja , motor tada uvlači falš zrak i time poremeti rad motora na leru upravo kako ste Vi to opisali . U ovom slučaju potrebno je ispitati ispravnost servo uređaja i ako je isti neispravn treba ga zamijeniti . Ukoliko se utvrdi da servo uređaj ne propušta,  uzrok treba tražiti u pojedinim senzorima i komponentama sustava elektronskog ubrizgavanja goriva.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,6 D - PALI SAMO NA GURANJE

Datum objave: 16.11.2011 10:05:58
Slika
PITANJE:

imam kadeta 1.6d, ujutro nece da pali...zamjenim grijace onda opet sledece jutro nece da pali i izgori grijac...tada ga na guranje upalim i on pusi plavi dim dok se malo ne ugrije onda prestane da pusi.i imam osjeca da slabije vuce.

ODGOVOR:

Nije rješenje samo mijenjati grijače potrebno je točno otkriti uzrok radi kojega motor teško pali . Obavite slijedeće ispitivanje : izmjerite kompresiju , ispitajte dize, provjerite ima li zraka u sustavu goriva . Kompresija mora biti veća od 24 bara, dize moraju biti ispravne ( tlak goriva veći od 120 bara, oblik mlaza rasprskavajući ) , svi grijači moraju biti ispravni, u gorivu ne smije biti zraka, akumulator i elektropokretač moraju biti u odličnom stanju , filter goriva i zraka trebaju biti čisti .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 16V - MOTOR NERAVNOMJERNO RADI

Datum objave: 16.11.2011 09:40:24
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić. Posjedujem ford focus 1.6 16v 2008god.sa prijeđenih 56000 km. Zabrinjava me nemiran rad motora u praznom hodu i vibracije koje se na trenutke osjete u kabini i to najviše u sjedalima. Također sam sada za hladnijih dana primjetio da povremeno izbacuje oblak bijelog dima na auspuh. Auto inače dobro pali i vuče te nema nikakvih problema u vožnji. Ranije je bilo problema sa paljenjem koje je uklonio ovlašteni servis,i tada su očistili injektore,zamjenili svječice,instalirali noviji softver,provjerili bobine,pumpu goriva,tlak goriva i kompletnu dijagnostiku motora,ali i dalje je ostao problem nemirnog rada u praznom hodu. Što bi moglo biti uzrok? Molim Vas za vaše stručno mišljenje i savijet. Unaprijed vam se najljepše zahvaljujem!

ODGOVOR:

Mogući uzroci mogu biti brojni a ovom prilikom ću spomenuti najčešće a to su : senzor temperature motora, aktuator minimuma, propuštanje na brtvi usisne grane ili na bilo kojem priključku koji je spojen na usisnu granu, električnainstalacija od motora ( pad napona na nekon kontaktu ili konektoru ) , MAP senzor, TPS senzor položaja zaklopke, nečistoća na nekom od injektora, izostanak iskre ili loša iskra na nekoj od svjećica, niži tlak kompresije na nakom od cilindara, ulazak djelića rashladne tekućine u jedan od cilindara koji poremeti eksplozivnu smjesu benzin-zrak ( bijeli dim ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA I 1,9 DCI - LUPANJE U MOTORU

Datum objave: 15.11.2011 17:42:45
Slika
PITANJE:

poštovanje gosp.Meiću, imam Renault lagunu 1,2000.god,motor 1.9 dci,do prije dva dana je bilo sve u redu,onda je na jednom počeo da "čekića"kao traktor,motor i dalje vuče,ne gubi snagu,ne dimi,samo što nešto pod haubom "čekića".Interesira me šta bi moglo biti?dali je moguće da je otišao ležaj na radilici?ili je možda preskočio za jedan zub?ili je nešto na bregastoj otišlo?to mi je prijatelj automehaničar rekao,da je jedno od toga u pitanju.Molio bih vašu dijagnozu,da li je prijatel u pravu ili je nešto sasvim deseto u pitanju.molio bih vas odgovor. Unaprijed hvala,

ODGOVOR:

Na samom početku moram reći da sam u vrlo neravnopravnom položaju u odnosu na Vašeg prijatelja automehaničara . Vaš prijatelj automehaničar je imao priliku pregledati Vaše vozilo i direktno na vozilu čuti zvuk lupanja kojega ste opisali . Takvu priliku ja nemam  jer sam od Vas udaljen 1.500 km  i nemam nikakve opipljive činjenice na osnovu kojih bi točno odgovorio . Neposrednim uvidom na vozilu se može  zaključiti dali zvuk dolazi iz glave motor, iz bloka motora, iz kartera . Ako zvuk dolazi iz glave motora to mogu biti , podizači ventila, bregasta osovina, dize, razvodni mehanizam . Ako lupanje nastaje u bloku motora to mogu biti klipovi i pomočne osovine . Ako lupanje nastaje u karteru to su ležajevi radilice . Evo na osnovu navedenog , zamolite Vašeg prijatelja automehaničara da bude konkretniji i da kaže gdje i zašto nastaje lupanje koje čujete.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI - SPOJKA

Datum objave: 15.11.2011 17:09:23
Slika
PITANJE:

Imam audija a4 tdi 2003 god. karavan i dešava mi se to kada krečem to jest kada puštam kuplung dođe do nekog podrhtavanja , kuplung ne odvaja fino i glatko . To se isto dešava i u drugoj brzini . Pa vas molim da mi odgovorite sto bi to moglo biti i unaprijed vam se zahvaljujem !

ODGOVOR:

Sve što ste spomenuli ukazuje na neispravnost spojke ( kuplung ) . Ugradnjom novoga seta spojke dobili bi veliki komfor u vožnji , vozilo bi kretalo mekano bez trzanja a pedala spojke bi postala jako mekana i ugodna .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 CD - CRNI DIM

Datum objave: 15.11.2011 15:22:55
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Nedavno sam kupio BMW 320Cd, 150KS, 2005.godina, 210.000km, 6 brzina. Smeta me čudan zvuk (glasniji i grublji rad motora) koji se javlja prilikom početnog pritiska na spojku. Isto tako i kod otpuštanja u zadnjoj trećini hoda papučice spojke. Mjenjač normalno šalta, auto ne trese pri kretanju. I još nešo! Kad je motor hladan, dešava mi se da ne reagira potpuno na gas u prvoj ili drugoj brzini. Primi malo gasa, zatim se cuje grublji zvuk motora i vise ne reagira na daljnje pritiskanje papučice gasa nekoliko sekundi, a onda prihvati i potegne, uz oblak crnog dima otraga. Inače, kod jačeg ubrzanja i šaltanja na 4000 o/min jako dimi crno iz auspuha. Kod normalnog šaltanja na oko 2.500 o/min ne primjetim crni dim iza sebe. Auto je bio na servisu i motor je odličan, po riječima servisera, a problem sa spojkom nije alarmantan. Ponekad mi svijetli lampica motora (trenutno ne), a na servisu je javio greške mirnog rada motora, greške na grijacima i mjeracu protoka zraka koje su poništene bez još uvijek obavljenog servisa. Preporčcena je samo zamjena grijača. Što vi mislite?

ODGOVOR:

Sve detalje koje ste naveli mogu protumačiti da motor ne radi na ispravan način i takvo stanje ne pogoduje motoru ni Vašem novčaniku. Brisanjem pojedinih grešaka koje ste naveli ne mogu se otkloniti pojedini kvarovi sami od sebe , oni su prisutni i dalje. Ako ne poduzmete ništa motor će i dalje imati prekid u prihvačanju gasa, crno će dimiti, potrošnja goriva će biti povećana. Na Vašem vozilu napravio bih kompletnu dijegnostiku motora, otklonio sve neispravnosti i napravio redovni servis vozila. Na taj način ćete dobiti kvalitetu i produžiti životni vijek motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,4 16V - POVEĆAVA SE NIVO ULJA

Datum objave: 15.11.2011 09:36:14
Slika
PITANJE:

Poštovani, radi se o vozilu VW Golf IV 1.4 16V, godina proizvodnje 1999, motor oznake AKQ. Početkom zimskih mjeseci i nižih temperatura na čepu ulja motora stvara se bijeli ili prljavo bijeli trag, te dolazi do povećanja nivoa ulja u motoru. Tijekom ljetnih mjeseci ovo se ne događa i motor ne troši ulje, eventualno 1 dcl između mijenjanja. Naime u vozilo sipam ulje VW Special 5W40 kupljeno u ovlaštenom VW servisu i litra istoga stoji 120 kuna. Također sam primjetio da kad je hladnije temperatura motora skroz sporo raste te se pitam postoji li mogućnost da se radi o kvaru termostata? Srdačan pozdrav !

ODGOVOR:

Kada postoje problemi kao što ste naveli , uvjek treba krenuti s jednostavniji i jeftinijim pretpostavkama i zahvatima . U ovom slučaju najprije treba ispitati ispravnost termostata i ako je isti neispravan odmah ugraditi novi . Nakon toga treba vidjeti da li je postignut rezultat . Ako i dalje vidite da su simptomi isti , potrebno je zamijeniti brtvu glave motora i obaviti kompletno uređenej glave motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 D - PREGARA OSIGURAČ ?

Datum objave: 15.11.2011 08:18:27
Slika
PITANJE:

Gospodine Meicu vec ste mi jednom pomogli pa bih vas pitao jos jedno pitanje,naime imam golf 1.6d i prosle godine sam menjao ventilator kabine jer mu je otisla buksna alki i pre toga se osigurac grejao,e onda sam kupio novi ventilator ali problem sa osiguracem nije nestao nego se i dalje greje i topi se tako da moram ventilator manje da koristim,ujak mi je reko posto je elektricar da ventilator vuce previse struje da nije ispravan i to je moguce posto nije to pravi nemacko ventilator nego ko zna ko ga pravi najverovatnije kinezi.Pa bih vas molio da mi pomognete posto ide zima i da mogu taj problem resiti u skorije vreme.Hvala Unapred.

ODGOVOR:

Osigurač elektromotora ventilatora može pregarati radi slijedećih razloga : neodgovarajući elektromotor ventilatora ( veća snaga motora ) , preveliki otpor prilikom okretanja elektromotora radi čega isti vuče veću struju, greška u električnoj instalaciji ( najčešće kontakt s drugim električnim vodom ili kontakt s masom . Najprije ispitajte ( izmjerite koliko ampera vuče motor ventilatora ) . Kada je motor ventilatora ispravan i kada je instalacija ispravna , osigurač od 20 A mora biti dovoljan .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,9 D - ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 15.11.2011 07:55:31
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam skodu feliciju 1.9 dizel 1999god,problem sa paljenjem kad je temperatura spolja u minusu,tesko pali nekad i ne moze samo vergla. Grejace sam promenila pre mesec dana sva cetiri stavljeni su bosh grejaci,ali i dalje je problem grejem po dva puta upalim auto ali kao da nema snage i odmah se ugasi posle toga samo vergla. Mozete li mi reci gde je problem. Hvala.

ODGOVOR:

Otežano paljenje kod nižih temperatura se može događati radi više razloga . Nabrojiti ću ih po logičnom redoslijedu a to su : akumulator, elektropokretač, prisutnost zraka u gorivu, grijači ( kod Vas su novi pa ne treba sumnjatu u njih ) , dize ( tlak goriva i oblik mlaza goriva ) , loša kompresija . Obavite ispitivanje po redoslijedu koji sam naveo .

na vrh Povratak na vrh