Danas je: 23.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

ALFA ROMEO 146 BOXER - SPOJKA PROKLIZAVA

Datum objave: 04.10.2011 10:14:31
Slika
PITANJE:

Imam alfu 146 1.6 boxer,kvačilo ponekad kad krećem puno trese i visoko je.Imao sam i prije toga alfu na kojoj sam menjao kvačilo i na njoj sam menjao set kvačila i kvačilo je opet bilo malo višlje i proklizvalo je i sa novim setom.Interesuje me dali je otišao i zamajac i koliko košta ? Auto je prešao 185.000 km. Hvala !

ODGOVOR:

Kada se ugradi novi set spojke ( kvačilo ) i kada nova spojka opet proklizava tada postoji osnovana sumnja da je istrošen zamašnjak . Cijenu zamašnjaka ćete saznati u svakom skladištu dijelova Alfa kada navedete broj šasije vozila.

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,9 JTD - TEŽE PALI

Datum objave: 04.10.2011 10:12:23
Slika
PITANJE:

Imam stila 1.9 mjt 2005g. tek sam ga kupio i prilično sam zadovoljan ali to još neću da komentarišem jer ga vozim tek par dana.Već drugi dan sam primjetio da auto ujutro neće da upali na prvom pokušaju već tek iz druge ali nema dugog verglanja.Sledeće jutro sam probao da upalim kontakt čekajući da pumpa nabije gorivo pa vratio ključ pa ponovo dao kontakt i onda je auto upalilo iz prve.Tako mi se stalno ponavlja pa bih vas molio za mišljenje jer sam se već svega naslušao i ništa nije pozitino ali mi motor ekstra vuče ine čini mi se da je do njega pogotovo što je to poznato dobar multijet

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : zrak u sustavu goriva, nepovratni ventil za gorivo, filter goriva, cijevi dovoda goriva, senzor tlaka goriva.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 HDI

Datum objave: 03.10.2011 12:00:11
Slika
PITANJE:

Posjedujem pegota 206 hdi,primjetio sam prilikom 3,4 brzinom kad dam naglo gas koda proklizava lamela,gas naglo skoci auto isto ide vratim gas smanjim tek tad primjetim kako lagano prima vuce. Spojka kvacila mi je normalna odvaja,pa me zanima ako je lamela istrosena dal samo lamelu promijenit,il i potisnu plocu,il mozeli bit da potisna ploca snage nema pritiska zbog tog da proklizaje lamela.Molim vase cijenenjo misljenje.

ODGOVOR:

Prena Vašemu opisu lako se može zaključiti d aje neispravna spojka ( kuplung ) . Demontirajte mjenjač i ugradite novi set spojke . Ugradite spojku prve klase tako da ste za slijedećih 5-6 godina bez brige . U setu spojke dobiti ćete potisnu ploču, lamelu, potisni ležaj .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - KOMPRESOR KLIME

Datum objave: 04.10.2011 10:09:51
Slika
PITANJE:

pasat 1.9 tdi-99-66kw-kompresor klime pošto ste mi več pomogli svojim savjetima opet se vam obračam. kompresor klime daje oštre zvukove na remenici bez obzira dali je klima upaljena,kao da nešto struže.uvjerio sam se kad sam skino stazni remen koji povezuje radilicu-kompresor.zanima me dali se isplati popravljati ili uzeti novi kompresor i kolika je cijena. unaprijed vam zahvaljujem.

ODGOVOR:

Točan odgovor bih mogao dati nakon pregleda vozila . Ovoga časa ipak mogu navesti neke činjenice . Ako je potreban servis kompresora onda se to ne isplati jer se popravkom ne može dobiti kvaliteta koja bi garantirala dugogodišnju ispravnost kompresora. Postoje i zamjenski kompresori koji su dobre kvalitete a po cijeni su znatno jeftiniji . Cijena takvih kompresore je od 3.500,- do 4.500,- kn .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,9 DCI - SENZORI

Datum objave: 04.10.2011 10:08:01
Slika
PITANJE:

Postovani gosp.Meic.Do sada sam uvijek bila zadovoljna vasom uslugom,auto radi ko bombona.Ali sada imam jedno pitanje vezano takodjer za Renault megana II. 2006 god. 1.9 dci.Radi se o autu moga prijatelja,nazalost on ne zivi blizu vaseg servisa da vas posjeti. Pitao me je za savjet,posto imamo isto vozilo,a radi se o tome da se lampica od ESP i servisni kljuc nikako ne gase,a nakon sto startuje auto i prije nego se upale lampice u nekih 5 sekundi on zaslajdra tockovima i ESP se aktivira (sto znaci da radi),ALI nakon par metara voznje opet se upale lampice od ESP(zajedno sa CHEK ESP,na displeju)i ESP ne funkcionira.Cuo je da se senzor zna zaprljati i moze se ocistiti sa npr. WD-40,pa ga zanima gdje tocno dodje taj senzor,da ga proba ocistiti,na kojem dijelu vozila.I ako ne uspije tako,sta bi drugo moglo biti uzrok kvara i smije li se voziti auto sa upaljenom lampicom.Puno pozdrava za vas i ostajte mi zdravo :-)))

ODGOVOR:

ESP ( Electronic Stabyliti Program ) radi u suradnji s ABS ( Anti Block System ) sustavom kočnice a neki dijelovi su im zajednički . Senzori se nalaze na svkom pojedinom kotaču a senzor bočnog proklizavanja se nalazi u tunelu ili na konzoli između prednjih sjedala . Čišćenje koje ste naveli nikada ne pomaže ( osim psihološki ) . Na ovom vozilu treba najprije napraviti dijagnostiku sustava ESP a nakon toga predložiti rješenje i otkloniti kvar . Žao mi je što nisam mogao biti precizniji jer je karakteristika kvara specifična .

 

 

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - MAF

Datum objave: 04.10.2011 09:57:35
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine Meicu, Vasi savjeti su vrijedni suhog zlata! Interesuje me da li su MAF senzori (mjeraci protoka zraka) komaptibilni između benzinskih i dizel motora, preciznije da li se moze sa dizelskog motora montirati MAF senzor na benzinski Naprimjer da li se MAF senzor sa 1.9 dizelskog može montirati na 1.4 benzinski agregat? Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

MAF senzor se ugrađuje strogo namjenski u pojedino vozilo tako da nisu istih karakteristika . Isti šalju vrlo precizne podatke upravljačkom računalu . Radi toga nemojte eksperimentirati nego ugradite originalni MAF za Vaše vozilo .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA HTP - NIVO ULJA

Datum objave: 03.10.2011 10:11:45
Slika
PITANJE:

imam škodu fabia htp 2008 g. prešao 17500 km. nakon 2 mjeseca pogledao ulje motora i na šipki je previše visoko. ulje smrdi na benzin.u vožnji nisam ništa primjetio sve je normalno.auto je normalno uredno servisiran. s obzirom na malu km. ne znam kako je to moguće. o ćemu se tu radi

ODGOVOR:

Ako sumnjate da ima goriva u motornom ulju , navedenu pojavu treba što hitnije ispitati jer gorivo razrijeđuje ulje pa može doći do oštećenja motora. Ako  je ulje rijetko , zamijenite ga . Novo ulje napunite točno do maksimuma i dalje kontrolirajte nivo ulja. Ako nivo ulja ne raste sve je u redu . Ako se nivo ulja povećava ispitajte sustav ubrizgavanja i injektore.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 i. - MOTOR TRZA U VOŽNJI

Datum objave: 04.10.2011 09:55:51
Slika
PITANJE:

Gospodin majstor Molim vas da mi pomognete,imam ford fokus 1.4 godina 2001 koji mi kada se u poslednje vreme vozim u četvrti brzini ili pojačanoj trečoj često trza motor,počelo se to pojavljivati kad sam jednom punio gorivo.A sada se sve češče pojavljuje trzanje.Glavni servi sam obavio prije mesec dana.Hvala vam za odgovor tomo

ODGOVOR:

U ovom slučaju moguće neispravnosti su : nečist rezervoar za gorivo, nečisti injektori, probijenje visokog napona, kablovi za svjećice, bobine, potenciometar leptirastog ventila, MAP senzor, mjerač mase zraka, lambda sonda. Točan uzrok mogu navesti tek nakon pregleda motora. Po potrebi jevite se opet.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - CRNO DIMI

Datum objave: 04.10.2011 09:54:20
Slika
PITANJE:

megane 1,5 dci,22000 km,mijenjana turbina,slabo vuče,negdje malo ispod 2000 o/min ne prima "gas",crno dimi. Dijagnostika rekla korekcija na injektorima oko 0,98 (0,88) ali na trećem cilindru 1,22.Ima li smisla mjenjati samo jednu diznu? Kako izgleda reparacija dizni.Dizne su Siemens VDO. Da li je uputno poštimati i pumpu? SRP

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu najprije treba obaviti pojedina ispitivanja i tek nakon toga dati prijedlog rješenja . Bitno je utvrditi da je mehanički sustav motora ispravan ( faza, kompresija, bregasta osovina, da nema začepljenja na usisnim kanalima i ispušnom sustavu ) , da je ispravna visokotlačna pumpa, da je ispravna turbina i sustav za regulaciju turbine . Na kraju ostaju dize . Ako su dize Simens u većini slučajeva se ite ne mogu servisirati-popravlljati . Visokotlačna pumpa se može servisirati .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,2 i. - LOŠ RAD MOTORA

Datum objave: 04.10.2011 08:09:11
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic imam jedan problem,cinio se malim a kako vidim dosta je velik jer nema gdje nisam bio i radio ali nista nisam uspio napraviti. Ovako,vozim audija 100 2.2 101 kw 1986 god.proizvodnje,problem mi je regulator ler gasa,on mi ne radi,stavljao sam drugi regulator ali mi onda radi na 2500 odrtaja,pa sam nasao jos neki drugi i na taj su mi veliki obrtaji a motor na radnoj temperaturi,prije mi je radio normalno ujutru ima jaci gas dok se ne ugrije,nakon sto se ugrije spusti ga na 900 obrtaja,moyete li mi reci u cemu je tu problem i kako da ga rijesim. Unaprijed vam hvala.

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima sustav ubrizgavanja K-JET TRONIC . Popravak takvih sustava mogu raditi samo posebni stručnjaci koji imaju odgovarajuću servisnu opremu i znaju kako funkcionira ovaj sustav. Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( propuštanje na usisnom kolektoru, faza motora, kompresija ) , VAF senzor ( mjerač protoka zraka ) , injektor za hladni start, aktuator zraka minimuma,  CO nivo na minimumu, diferencijalni tlak goriva, funkcija za obogačenje smjese u fazi zagrijavanja motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,6 i.

Datum objave: 02.10.2011 19:01:32
Slika
PITANJE:

Pozdrav, pohvale stranici, zbilja je jako dobra i ima jako puno korisnih informacija... Imam par pitanja vezano za audi a3 1.6 97god trenutno 190 tkm, posto neposjedujem servisnu knjizicu zanima me nakon koliko bi se trebale mjenjati svjecice ( i sve ostalo na toj kilometrazi), jer na 150 tkm sam mjenjao zupcasti + natezaci, vodena pumpa, pumpa goriva, lambda, svjecice i normalno ulje + svi filteri, procitao sam da se ulje u mjenjacu mjenja svakih 60 tkm ili 2 god, a do sada ga nisam mjenjao(posjedujem ga 3god, 55tkm), pa me zanima dali ima kakav mjerac da mogu pogledati kolika je razina ulja, isto tako me zanima potrosnja ulja, tj. od servisa do servisa (15tkm) potrosi oko 1-1.5 l ulja, pa me zanima dali je to puno, jer imamo kod kuce a4 96 god 1.8 koji od mjenjanja do mjenjanja nista nepotrosi, niti ulje promjeni boju. I jos samo jedno pitanje, primjetio sam da u hladnom periodu na cepu od ulja se nakuplja nekakva bjela emulzija i par kapljica vode, sad dali je to od kondezacije jer vodu mi netrosi, a ulje na mjeracu je normalne boje, a neprelazim kratke relacije, inace oko 30 km u jednom pracu... Unaprijed se zahvaljujem...

ODGOVOR:

Servis vozila se radi svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje. Tada se mijenjaju filteri, svjećice, motorno ulje i ostalo po potrebi. Na mjenjaču postoji gornji i donji čep . Donji čep služi za ispuštanje ulja a gornji čep za dopunjavanje i kontrolu nivoa ulja u mjenjaču. Nivo ulja treba biti točno do kontrolnog čepa. Potrošnja ulja koju ste naveli je u granicama normale . Emulzija na čepu je od kondenzacije .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 16V - NE PALI HLADAN

Datum objave: 04.10.2011 08:06:35
Slika
PITANJE:

Poštovani,imam renault twingo 1.2 16v i imam problem oko paljenja ujutro. napravila sam servis,al cim je malo hladnije on nece upalit a vergla,palim ga na guranje. pa možete mi rec dali je problem u akumulatoru,alnaseru ili nečemu drugom? zahvaljujem u naprijed

ODGOVOR:

Kada postoji problem s paljenjem uvijek s enajprije ispituje akumulator i elektropokretač . Akumulator mora imati potreban napon a kapacitet mu mora biti veći od 60 % . Elektropokretač mora biti u dobrom stanju kako prilikom startanja nepon akumulatora ne bi pao ispod 9,5 V . Ako su akumulator i elektropokretač sasvim ispravni tada je problem u sustavu ubrizgavanja ili u sustavu za stvaranje iskre na svjećicama . Radi ovoga drugiga što sam naveo potrebno je raditi dijagnostiku motora kako bi se točno utvrdile neispravnosti. Ako se ne snađete mi Vam možemo to riješiti.

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,6 i. - DIFERENCIJAL

Datum objave: 02.10.2011 18:40:04
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meiću molim da mi objasnite za Fiat stilo 1.6 2002g .Ima slobodnog hoda u diferencilalu dali se može štelovati bez skidanja.Smije li šolja krsta poluosovine imati lufta kod mene obadvije strane imaju mali luft.Mjenjač se ne čuje bilo kojoj brzini-Hvala.

ODGOVOR:

Slobodni hod ( zračnost ) na diferencijalu se ne može podešavani ( nije predviđeno ) . Ako diferencijal radi ispravno i ne pravi nikakvu buku nikakvi zahvati nisu potrebni . Isto važi i za križ poluosovine . Ako nema zvukova ni lupanja križ može ostati i dalje na poluosovini . Ako ste zaključili da je zračnost prevelika , zamijenite samo križ poluosovine .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,6 TD - GRIJE SE MOTOR

Datum objave: 02.10.2011 18:33:56
Slika
PITANJE:

Dobar dan,ja imam pasata b3 1.6tdi 1990 god,i problem je temperatura non stop ide oko 95-105 stepeni,promenuo sam termostat od 87 stepeni i prekidac,ali nista temperatura je ista.Molim za vas odgovor sta da radim?I koja je radna temperatura za moj auto?Hvala

ODGOVOR:

Radna temperatura motora je 90°C . Moguće meispravnosti su : neispravan pokazivač temperature motora ( indikator, električna instalacija, instrument ploča ) , nečist hladnjak, pumpa za vodu, cijevi rashladnog sustava, brtva glave motora . Najprije izmjerite kolika je stvarana temperatura motora.

na vrh Povratak na vrh

LANCIA LYBRA - PREGLED PRIJE KUPNJE

Datum objave: 01.10.2011 15:34:37
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Kupujem automobil. Gledao sam neke oglase za lanciu lybru. Pitanje, da li je bolja opcija 2,4JTD ili 1,8 benzinac s plinom, prednodti i mane jednog i drugog. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Bolji izbor je dizel motora ako je isti u dobrom stanju ( kompresija , visokotlačna pumpa, upravljačka elektronika ) . Bez stručnog pregleda vozila ne možete znati u kakvom stanju je dizel ili benzinski motor . Stručni pregled vam omogučava da ne dođete u veliki rizik prilikom kupnje vozila. Preglede prije kupnje radimo vrlo često i zato mogu svjetovati da se takav pregled sigurno isplati. Pregledajte svako vozilo bez obzira dali je motor dizel ili benzinski.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,4 i - PREGLEDATI PRIJE KUPNJE

Datum objave: 01.10.2011 15:38:23
Slika
PITANJE:

Pozdrav.Mnogo puta dosada ste mi dali iscrpne i detaljne odgovore s kojima sam bio prezadovoljan.Nadam se i sada takvom odgovoru. Veoma sam se zainteresovao za kupovinu auta i interesuje me vaše mišljene koje će vjerovatno biti presudno jer ste dosadašnjim odgovorima oduševili.Auto je sledeće: GOLF V-benzin-motor-1.4 godina proizvodnje--2005. 97000 pređenih kilometara full oprema 3 vrata Unaprijed hvala!!!

ODGOVOR:

Vozilo koje ste odabrali je odlične kvalitete . Uz redovno održavanje vrlo je pouzdano i dugo može trajati. Svakako ga treba pregledati prije kupnje.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI - PALJENJE GRIJAČA

Datum objave: 01.10.2011 20:30:27
Slika
PITANJE:

Postovanje majstore Meicu...pisao sam vam i prije i zahvaljujem se na vasim odg. jer odgovorili ste bas precizno i to sam sebi sam uradio..sad imamo nekoliko pitanja rijec je o golfu 3 TDI 1994 godiste:kad navedeno auto palim ujutro a tem.su se malo spustile bude oko 10 stepeni grijaci mi ne griju ni sec.nego odma palim pa me malo nervira mora malo verglati jel to treba ugraditi novi relej grijaca pa da ih ugrije?i primijetio sam kad dodajem gas a vozilo staji u mjestu da mi na odredjenim obrtajima malo trese auto al sasvim malo znaci jedva se primijeti jel to do nosaca motora il cega drugo? i zanima me jos da li u posudi za vodu mora postojati pritisak kada se vozilo duze vozi,znaci nije bas veliki pritisak nego kad je zagrijano auto i odvrnem cep sa posude cuje se da izadje zrak?unaprijed se zahvaljujem jer znam da cu opet dobiti precizan odgovore..

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu se grijači pale kada je temperatura ispod +5°C . Ako želite da isti rade uvijek i kod svih temperatura tada se mora obaviti direktno električno prespajanje tako da nema više utjecaj senzor temperature motora. Motor može teže paliti kada ima lošiju kompresiju i kada ima zraka u sustavu goriva. UZroci radi kojih se trese motor mogu biti i nosači motora . U rashladnom sustavu je uvijek tlak od 1,1 bar do 1,3 bara .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 i. - GASI SE

Datum objave: 01.10.2011 20:26:34
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, Na preporuku prijatelja koji Vas je preporučio, obraćam Vam se za pomoć. Vlasnik sam automobila marke Hyundai Accent 1.3 (2003.) sa plinskom instalacijom (BRC). Napominjem kako se svi dole navedeni simptomi (problemi) javljaju kada motor radi na benzin. Imam velikih problema kada pokušavam pokrenuti motor koji nije zagrijan, odnosno svako jutro i svako popodne kada se vraćam s posla ne mogu iz prve upaliti auto. Kad dajem kontakt čujem samo kako 'vergla'. Nakon nekoliko bezuspješnih paljenja motor napokon proradi, ali se vrlo brzo ugasi (padne broj okretaja). Slijedeći put kada dam kontakt, motor proradi, ostaje raditi malo duže nego prijašnji put, ali se opet ugasi. Svaki slijedeći pokušaj motor radi sve duže. Nakon nekoliko pokušaja ostaje stabilno raditi i radi bez ikakvih problema. Ako kojim slučajem stanem i ugasim motor i ako ga u kraćem vremenu opet pokušam upaliti, tada se upali bez problema. Koliko sam shvatio, kada je motor topli, tada nemam nikakvih problema. Kako se prazni spremnik goriva, tada su gore navedeni simptomi sve gori i gori, odnosno auto mi treba sve duže i duže vrijeme da ga upalim (najbolje radi kada je tank iznad 80 %). Kada je tank na 50%, tada je praktički nemoguće upaliti motor. Odnosno, uspije upaliti nakon 5-10 minuta). Jednom automehaničaru sam isto objasnio ove probleme, pa mi je maknuo gumicu sa poklopca od spremnika goriva (mislio je da nastaje podtlak u spremniku), ali ni to nije pomoglo. Drugi automehaničar je rekao da je do goriva i da pokušam isprazniti tank i da ga onda natankam, ali ni to nije pomoglo. I imam još jedan problem oko kojeg se previše ne brinem, ali možda ima neke veze sa gore navedenim problemom. Kada natankam spremnik goriva do kraja, tada slijedeće jedne ili dvije vožnje imam problema u vožnji. U vožnji se auto počinje jednostavno gušiti i počinje cukati, ali se na svu sreću motor ne ugasi. Kada stanem na semaforu (20m od pumpne stanice gdje sam natočio pun rezervoar), tada se auto zna ugasiti (padne broj okretaja). U tom slučaju auto znam držati 'na životu', tako da cijelo vrijeme dok čekam na semaforu auto držim na 3-4 tisuće okretaja. Ovaj problem mi i nije toliko bitan, jer u zadnje vrijeme nikad ne tankam do kraja. Zaboravio sam napomenuti da su mi se ovi problemi počeli pojavljivati kada sam ugradio plin (ne znam da li to ima kakve veze ili ne, jer se auto pali na benzin). Unaprijed Vam se zahvaljujem na odgovoru, Lijepi pozdrav, Dalibor

ODGOVOR:

Prema Vašemu detaljnom opisu zaključio sam da je uzrok u sustavu elektronskog ubrizgavanja goriva. Radi toga treba ispitati sve komponente sustava . Moguće neispravnosti su : rezervoar za gorivo, niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, ECT senzor, MAP senzor, IAT senzor, TPS senzor , EVAP ventil rezervoara, aktuator minimuma, nepovratni ventil goriva, električna instalacija motora , propuštanje na usisnom kolektoru, slab signal sa RPM senzora,  ECU upravljačka centrala motora . Točan uzrok i prijedlog rješenja mogao bih navesti nakon pregleda Vašega vozila . Ako želite da Vam to riješimo možete se javiti i telefonom.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - USISNA GRANA

Datum objave: 01.10.2011 20:22:21
Slika
PITANJE:

Poštovani, hvala Vam na dosadašnjim savjetima. Moj problem je sljedeći. Mercedes C220 cdi 2001, prešao 320000 km dosta dimi na auspuh, prilikom skidanja zaštite ispod motora ispal je jedna crna plastika koja je držač neke lopatice u usisnoj grani (tako sam to nekako shvatio)na osnovu koje je zakljućio majstor da je otišla usisna grana motora te da se ona jedino mora promjeniti cijela. Auto se ne smije voziti jer postoji mogućnost da se usisa ta lopatica u motor..... i da će nanijeti veliku štetu. Moje pitanje je da li se treba mijenjati cijela usisna grana i što predlažete? S poštovanjem.

ODGOVOR:

Ne možete promjeniti samo pola usine grane . Ako popravak oštećene usisne grane nije moguć a to je zaključio i Vaš mehaničar , tada treba zamijeniti kompletnu usisnu granu .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 i. - SKIDANA KILOMETRAŽA?

Datum objave: 01.10.2011 20:16:35
Slika
PITANJE:

Poštovanje prije par mjeseci kupio sam Peugeot 206 1.4,benzinac,sa autom je zasad sve u redu no nažalost vlastitom nepažnjom pri kupovini sada sam utvrdio sljedeće: na zapisniku o tehničkom pregledu otprije godinu dana dok je bio kod bivšeg vlasnika piše broj prijeđenih kilometara 121388 a na displayu kad sam ga kupovao bilo je 69903 što je uvelike pomoglo pri izboru i naravno cijeni.Ispada da je bivši vlasnik krivotvorio broj prijeđenih kilometara,da li je to moguće i kako to dokazati?Da li je moguće da su na tehničkom pregledu napravili pogrešku?Što mi je činiti? Zahvaljujem

ODGOVOR:

Gotovo na svim rabljenim automobilima prije prodaje skinuta je kilometraža , opran je motor, obavljeno je pranje i uljepšavanje vozila . Sve to se radi kako bi se automobil na prvi pogled dopao kupcu i to nije ništa novo . U ovom slučaju ne mogu dati pravni savjet jer se time na bavim. Ako budete imali bilo kakvo pitanje iz područja tehnike vozila javite se opet.

na vrh Povratak na vrh