Danas je: 08.02.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FIAT 126 BIS - REPARATURA MOTORA

Datum objave: 10.11.2011 11:50:24
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam par pitanja a vezana su uz FIAT 126 BIS.naime kupio sam taj autič nedavno sa namjerom da ga uredim,to mi je više kao hobi i želio bi ga urediti kvalitetno ali što je više moguče samostalno koliko če to vremenski trajati nije toliko bitno buduči da sam si to uzeo za hobi,ali bih vas molio za malo pomoči.Zanima me dali znate ili buduči da je to malo specifično vozilo dali mi možete saznati kako se mjenjaju cilindri (pikse) na dotičnom motoru dakle (fiat 126 bis 704cc)to je serija sa vodenim hlađenjem.dali imaju gumice na sebi ili ne te dali ih mogu ja samostalno zamjenit ili ipak moram odnjeti nekome na strojnu obradu.I ako možda znate gdje bih mogao najpovoljnije pronači djelove za taj motor,znači trebao bih i set brtvi,ležaje,karike. unaprijed hvala

ODGOVOR:

Motor treba izvaditi iz vozila i onda se mogu obavljati svi radovi na motoru i u motoru . Za demontirati cilindre, potrebno je demontirati glavu motora, karter, klipove. Nakon toga se mogu izvući i cilindri. Brtvljenej cilindara riješeno je brtvenim gumenim prstenima . Sva brtvila motora se dobiju uz garnitiru brtvila za motor. Svi poterbni radovi se mogu obaviti bez upotrebe nekih specijalnih alata . Uz to bi trebalo naročitu pažnju posvetiti pojedinim istrošenjima u motoru ( rukavci radilice, sicevi ventila, vodilice, ventili, razvodni mehanizam , ležajevi, klipni prstenovi ). Ako bude potreba neka intervencija možemo Vam sve napraviti . Dijelove možete tražiti po Zagrebačkim trgovinama autodijelova.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 - KOČNICE

Datum objave: 09.11.2011 17:17:21
Slika
PITANJE:

poštovani, imam pitanje za vas ako možete da mi pomognete, imam citroen c3 2005godište, na tehničkom pregledu su mi rekli da mi zadnje kočnice odn. zadnja osovina nerade tj. rezultati su ispod minimuma, vozio sam u ovlašteni servis citroena gdje su mislili da je potrebno zamjeniti glavni kočioni cilindar, međutim nakon ugradnje novog dijela rezulati su isti, odn. nije ništa napravljeno pa su vratili moj stari glavni kočioni cilindar, sada sumnjaju u servo za kočnicu, ali i to je pod pretpostavkom. Napomena: prednje kočnice su dobre kao i ručna. molim za vašu stručnu pomoć i mišljenje. hvala unaprijed

ODGOVOR:

Ako je sila kočenja slaba na zadnjim kočnicama mogući uzroci su : hidraulika ( radni cilindri kočnice , glavni cilindar kočnice, regulator tlaka kočnice ( korektor kočenja ) za zadnje kotače , hidraulične cijevi kočnice ) , mehanički sustav kočnice ( kočne papućice, kočni bubnjevi ) .

na vrh Povratak na vrh

HONDA CIVIC 1,6 i. - PROBLEM SA ŽMIGAVCIMA

Datum objave: 10.11.2011 23:02:59
Slika
PITANJE:

Postovani, vlasnik sam honde civic 2004g 1.6sport.Prije 4-5 mjeseci sam primjetio da mi ne radi desni zmigavac na retrovizoru.Mislio sam da je stvar u zaruljicama medutim skuzio sam da sa vremena na vrijeme(kada ga sunce obasija)radi,cim sunce zade ne radi.Prije dva tjedna pocelo mi se dogadati da kada dam lijevi zmigavac upali mi se i desni(kao da upalim sva cetiri zmigavca.Neznam u cemu je problem(mozda u releju za zmigavce,ja sam ga izvadio i vidim da tam ima hrpu elektronike-kondezatori,diode,relejcek,cipovi...itd) Hvala na pomoci

ODGOVOR:

Ovom prilikom mogu samo navesti moguće neispravnosti a način otkrivanja greške je moguć samo u servisu uz pomoć električnih shema i servisnih pomagala. Moguće neispravnosti su : automat žmigavaca, električna instalacija od automata žmigavaca do samih žarulja žmigavaca, pad napona na pojedinim konektorima, prekidač žmigavaca , BSI računalo ( ako to postoji na Vašemu vozilu ) .

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA COROLA 2,0 D-4D - ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 09.11.2011 12:25:46
Slika
PITANJE:

Imam Toyotu Corollu 2001 god,2.0 D-4-D,90 KS Auto je kupljen sa 128000 km,na 133000 km promjenio sam španer,zubčasti,klinasti remen,ali ne i vodenu pumpu.Auto sada ima 205000 km,pa me zanima da li bih trebao sve to mijenjati i pumpu vode s obzirom da mi pumpa radi normalno,ili bih trebao samo provjeriti stanje remenja.Na koliko se radi veliki servis na navedenoj Toyoti Unaprijed se zahvaljujem Srdačan pozdrav Mario

ODGOVOR:

Zupčasti remen i ostali dijelovi razvodnog mehanizma se mijenjaju svakih 100.000 km . Ako ste u mogućnosti zamijenite kompletan sustav ( zupčasti remen, natezač, klizač, pumpu za vodu ) pa ste opet mirni slijedećih 100.000 km . Ako to niste u mogućnosti onda obavite detaljnu provjeru svih dijelova razvodnog mehanizma uključujući i pumpu za vodu .  Veliki servis se radi svakih 60.000 km jer se tada mijenjaju sve tekućine i svi filteri.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 16V - MISFIRING

Datum objave: 08.11.2011 12:38:29
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam jedan problem koji se javlja nedavno nakon servisa gdje su promjenjeni filter goriva, ulja, zraka i samo ulje, to je redovni servis 15000 km nakon velikog servisa (veliki je raden na 92000 km). Automobil je VW Polo 1.4 16v, 55 Kw, 2005. godiste...na dijagnostici javlja grešku Misfiring detected Cylinder 3, a auto trokira u vožnji i kod ubrzanja, u bilo kojoj brzini, pogotovo na uzbrdici i pod opterećenjem, nema nekog pravila...čini mi se čak da se to dešava tek kad se motor zagrije na radnu temperaturu...u čemu je moguće da je problem? zahvaljujem na odgovoru

ODGOVOR:

Sama riječ koju ste spomenuli , govori IZOSTANAK paljenja na trećem cilindru. Znači ne radi treći cilindar . Sada treba smo provjeriti zašto treći cilindar ne radi i otkloniti kvar . Moguće neispravnosti su svjećica, kabel svjećice, bobina, injektor, ventil usisni, ventil ispušni, tlak kompresije .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 2,0 i. - PUNO TROŠI

Datum objave: 08.11.2011 12:21:44
Slika
PITANJE:

Pitanje u vezi golfa 3, 2.0 8v (plin)... Auto ima instalirani plinski uredjaj,nema direktno ubrizgavanje nago cijevi plina idu do filtera zraka.Potrosnja plina nije ispod 11 litara.Sa natocenih 100 kuna plina (20 l) auto ne predje preko 150 km.Sada me zanima koja bi bila normalna potrosnja za taj auto jer mi ovo izgleda previse,i sta bi trebalo napraviti.Kad vozim na benzinu putni kompjuter pokazuje potrosnju do cak 7 litara,ovisno o voznji,dok na autocesti do 130 pokazuje 9 l....Hvala

ODGOVOR:

Potrošnja benzina ovisi o mehaničkom stanju motora ( kompresija, usisni kanali , ventili, usisni kolektor, ispušni sustav ) , o sustavu elektronskog ubrizgavanja goriva, o sustavu za stvaranje iskre na svjećicama . Ako je sve u redu potrošnja benzina na otvorenoj cesti je oko 8 l/100 km . Na potrošnju plina utjeće sve što sam naveo i za potrošnju benzina a osim toga utjeće i ispravnost plinskog sustava. Plinski sustav koji je na Vašem vozilu ( bez plinskih injektora ) nije tako ekonomičan kao plinski sustav s plinskim injektorima. Potrošnja benzina koju ste naveli je povećana , potrošnaj plina je također povećana . Iz navedenog možete zaključiti da se najprije otklanjaju greške na benzinskom sustavu motora a tek nakon toga na plinskom sustavu.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 145 1,6 T.S. - SVJEĆICA

Datum objave: 08.11.2011 10:13:13
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu, juce sam pokusao sam zamijeniti svjecice na svom automobilu (Alfa R. 145 TS)i izgleda da sam osmu (malu)prestegao! Stezao sam i otpor je odjednom poceo slabiti i culo se "krckanje". Tu sam se zaustavio, nisam htio nista vise odvrtati ili dirati jer sam pretpostavio o cemu se radi,da bih samo jos gore mogao napraviti, ako moze gore od ovog. Auto je upalio i ne osjecam neku razliku, nema nekog trzanja i sl. Moje pitanje: Sta sad,Da li preduzimati nesto dok se ne osjete neki simptomi? Da li sad cilindar "odusuje" u nekoj mjeri na toj svjecici i sta se u ovakvim slucajevima radi? Svjecice su inace NGK koje se mijenjaju na 100oookm, pa se nadam da svjecica ipak nije "labava" i da ce vremenom da "zapekne" te da nece cilindar propustati na njoj.!? Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Sve što ste naveli ukazuje na potrebu da što prije izvadite navedenu svjećicu . Nakon toga treba nareznicom očistiti navoj i tako trajno riješiti problem. Ako bi se odgodio ovaj zahvat tada bi moglo doći do oštećenja navoja jer je isti izložen plamenu i visokoj temperaturi .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 1,6 HDI - BENZIN UMJESTO DIZELA

Datum objave: 08.11.2011 09:52:19
Slika
PITANJE:

U citroen c4 sipano 3,5 lit evro benzina umesto evro dizela u rezervoaru je bilo oko 5 lit diz auto je poceo da trokira dovezao sam auto do kuce .molivas za savet sta raditi dalje i koje su posledice ...POZDRAV

ODGOVOR:

Treba napraviti slijedeće : Izvaditi benzin ( ako malo benzina ostane neće smetati ) , napuniti u rezervoar više od 35 litara goriva ( radi zaostalog benzina u rezervoaru ) , zamijeniti filter goriva, tlakom zraka ispuhati benzin iz cijevi za dovod goriva, odzračiti sustav goriva na način da dizel gorivo iz rezervoara dođe do zajedničkog sabirnika ( Common Rail ) , upaliti motor . Nakon nekoliko pokušaja paljenja motor će upaliti ali neće raditi lijepo. Stanje će se normalizirati nakon 5 do 10 sekundi . Paljenje motora i prvi period rada motora ne smije se davati gas .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI PD - LAMPICA MOTORA

Datum objave: 08.11.2011 08:29:53
Slika
PITANJE:

Dobro jutro, vozim Golfa 4, TDI (crveno I) 74 kw, godina proizvodnje 2003. Upalila mi se lampica na instument tabli koja označava nešto kao katalizator (žuto svijetli) i nalazi se na satu koji pokazuje brzinu u kilometrima. Gledao sam na internetu i našao da ta lampica označava neku grešku na radu motora. Šta bi to moglo biti i može li oštetiti motor još više ako se ne otkloni kvar na vrijeme i smije li se voziti auto dok to svijetli. Veliki pozdrav i hvala.

ODGOVOR:

Navedena lampica se pali kada postoji greška u sustavu dobave goriva, u sustavu za upravljanje motorom, u mehaničkom sustavu motora . Ovom prilikom bih mogao odmah nabrojiti preko dvadesetak mogućih grešaka . Međutim od toga ne bi imali koristi . Ovakvo stanje ne pogoduje motoru i zato bi trebalo ( kada budete u mogućnosti ) da obavite testiranje i dijagnostiku motora. Nakon toga se mogu znati svi važni detalji i uzrok radi kojega se upalila kontrolna lampica motora. Ako motor normalno pali i ako ima snage, možete još neko vrijeme tako voziti ali prvom prilikom obavite dijagnostiku.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 1,6 D - REDOVNI SERVISI

Datum objave: 07.11.2011 18:10:54
Slika
PITANJE:

Poštovani.Vlasnik sam Mazde 3 1.6 dizel 90 K.S,do sada sam radio redovne servise kako sljedi te me zanima pošto auto sada ima 100 000 km.dali je potrebno napraviti veliki servis zupčasti remen natezač remena pumpu vode itd.ako ne šta se radi na 100 000 km i kada bi se trebao raditi veliki servis.U Mazdinom servisu su mi rekli da rade veliki servis na 240 000 što mi je malo previše. Hvala.

ODGOVOR:

Zupčasti remen , natezač, klizač, pumpa za vodu mijenjaju se na 250.000 km ili svakih 10 godina. Na 100.000 km treba obaviti kontrolu stanja zupčstog remena i ukoliko nema nikakvih primjedbi nema potrebe mijenjati. Veliki servis se radi svakih 60.000 km ili svake dvije godine. Tada se mijenjaju sve tekućine i svi filteri.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - PRVI SERVIS

Datum objave: 07.11.2011 18:14:02
Slika
PITANJE:

Poštovani,zelim da Vam uputim sve čestitke za stručnost,metodičnost,kvalitet...jednom rečju vrhunski profesionalizam kakav se retko sreće na ovim prostorima (a trebao bi biti stndard),te nadasve altruizam koji upravo svemu i daje smisao. Uz zelju da istrajete u tome zamolio bih Vas za odgovor na jedno pitanje. Naime,starije generacije pamte da se prilikom kupovine novih kola velika paznja poklanjala razradi motora ta je nakon toga (obično oko 1000 km)bila obavezna zamena ulja i filtera ulja.Svedoci smo,medjutim, da se kod savremenih automobila prvi servis obavlja na 10-15000 km,zavisno od modela i proizvodjača. Da li je u pitanju čist marketing ili je došlo do napretka u procesu proizvodnje,kvaliteta ulja itd. koji bi opravdali ovakvu praksu? Na kraju,voleo bih iznad svega da čujem Vaš savet po ovom pitanju zasnovan na višegodišnjem iskustvu. Srdačan pozdrav i hvala

ODGOVOR:

Hvala na lijepim riječima . Vaša logika razmišljanja je potpuno u redu a djelomično dijelim i Vaše mišljenje. Motori koji se ugrađuju u današnje automobile prije ugradnje rade na ispitnom stolu. Na taj način obavlja se  početno razrađivanje, kontroliraju svi parametri motora koji su bitni za ispravnost , funkcionalnost i eko test . Bez obzira na te činjenice korisno je ulje u motoru zamijeniti na 3.000 do 5.000 km dok traje period razrađivanja motora.  Proizvođači vozila smatarju da to nije potrebno i na taj način sugeriraju da su nijhova vozila i motori nešto posebno a u stvarnosti to nije baš tako .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 1,8 T.S. - PREGLEDATI PRIJE KUPNJE!

Datum objave: 07.11.2011 18:17:03
Slika
PITANJE:

Poštovani Gospodine Meić, kupujem Alfu 156 1.8 99g, kad je čovjek upalio motor malo je varirao broj okretaja čudno je radio, zatim je pritisnuo gas i normalno je radio, možda je zbog toga jer auto nije dugo radio,nije bio vožen? Kakve su kvalitete takvi motori?? Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Vozilo , motor , mjenjač i ostali sklopovi su vrlo kvalitetni . Jedino i glavno pitanje je u kakvom stanju je motor i vozilo općenito . Takvu ocijenu i procjenu stanja ne možete imati na prvi pogled jer motor može dobro raditi i sa slabom kompresijom i sa lošim eko testom . Pravo stanje se može znati nakon temeljitog i vrlo stručnog pregleda kompletnog vozila. Loš rad na leru može biti posljedica dugog stajanja vozila.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 55 S - PREVISOKA TEMPERATURA MOTORA

Datum objave: 07.11.2011 16:14:35
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim Fiat Punto 55s 1996.god. Nedavno je promijenjen kiler za hlađenje vode. Neki dan se u vožnji nakon 50km upalila lampica koja pokazuje pregrijavanje motora. Misleći da mu fali vode, nadolili smo vode i ugasila se. Ali nakona 5km ponovno se upalila. Kompletno je prozračen sistem otvorivši knaticu za vodu, onaj mali vijak na kileru i onaj iza motora, otpojena je i cijev iz motora koja vodi u hladnjak i izmijenjena je cijela voda i ozračen sustav. No i nakon toga, ponovo se upalila lampica nakon 10km. U čemu bi mogao biti problem? Unaprijed zahvaljujem! Dijana Dusper

ODGOVOR:

Moguće enispravnosti su : termostat, pumpa za vodu, cijevi rashladnog sustava ( suženje ) , brtva glave motora ( probijanje kompresije u rashladni sustav ) . Najprije provjerite ispravnost termostata.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. - PROBLEM KADA PADA KIŠA

Datum objave: 07.11.2011 18:19:36
Slika
PITANJE:

Imam Renault Clia 2003.g.,1.2, i imam problem prilikom vožnje, kada pada kiša, u zadnje vrijeme i samo od sebe, blogira se rad brisača, žmigavaca i vozačevog prozora (u isto vrijeme). S tim da se ispod volana na lijevoj strani čuje lupanje koje je u zadnje vrijeme sve češće. U ljetnim mjesecima sam imala i probleme kod paljenja, neznam da li je to povezano. Molim Vas za pomoć!

ODGOVOR:

Problemi koje imate s brisačima, žmigavcima, podizačem stakla , povezani su s električnom instalacijom i konektorima . Uzrok je voda koja djeluje na nezaštićeni dio električne instalacije i na pojedine kontakte . Kritična mjesta bi trebalo najprije očistiti a nakon toga dobro zaštititi . Lupanje koje čujete najčešće nastaje na pojedinim dijelovima prednjeg ovjesa . Neispravni mogu biti : selen blokovi, kuglasti zglobovi, krajnik spone, spona volana, balans štanga . Vaše vozilo bih najprije pregledao, utvrdio što je neispravno , predložio rješenje, naveo cijenu popravka, otklonio kvarove.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI GETZ 1,3 i. - DA LI MU TREBA POP ILI DOKTOR?

Datum objave: 07.11.2011 18:24:11
Slika
PITANJE:

pozdrav! evo imam pitanje imam hyundaia getza 2002g 1,3benz.cujem tupo glasno lupanje na prednjim osovinama kada prelazim preko neravnina tj po losim cestama kugle krajnici seleni viliva su ok pa sam promjenio amortizere lezajeve amortizera i ublazivace udaraca i opet isto sto da mu radim dali mu treba pop ili doktor neznam evo molim vas za savjet pzdrav josip

ODGOVOR:

Vaše vozilo treba samo pregledati stručnjak koji će nakon nekoliko minuta točno reći što je eventualno neispravno i predložiti rješenje . Ako ne dođete do rješenja mi Vam možemo to riješiti.

na vrh Povratak na vrh

FORD SCORPIO 2,5 TD - REMENICA RADILICE

Datum objave: 06.11.2011 20:06:08
Slika
PITANJE:

pozdrav molio bi vas za savjet, naime imam forda scorpiu 1994 2,5td..problem je što ne mogu skinuti remenicu sa radilice..probao sam sa nutarnjim radapcigerom i vanjskom pločom i ne ide..što mi je jako čudno da je tako nabijeno...molim vas za savjet ...i da li postoji neki posebni alat????? hvala

ODGOVOR:

Postoji specijalni izvlakač za demontažu remenice radilice. Ako alat za demontažu nije odgovarajući demontaža remenice je vrlo zahtijevna.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ATOS - ISKRENJE

Datum objave: 06.11.2011 20:08:42
Slika
PITANJE:

Gosp. Meic, Na Hyundai Atosu imam problem dugo, iskre mi lete izmedju bloka motora i cini mi se zavojnica koje generiraju iskru. Citao sam da u stvari nije problem u zavojnicama nego u tranzistoru regulatora paljenja koji salje prejaki signal. Od kada sam kupio auto, ponekad je radio na 3 cilindra, navodno tvornicka greska. Da li bi mi mogli pojasniti zasto je radio na 3 cilindra i zasto sada iskri? Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Iskrenje koje ste opisali nastaje radi probijanja visokog napona i oštećenja izolacije. Navedeni sklop je bobina na kojoj je napon od 20.000 V . Kada postoji probijanje visokog napona ne radi jedan ili više cilindara. Ovu pojavu treba hitno rješavati jer je moguć skuplji kvar .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,5 TDI - MOTOR NE MOŽE UPALITI

Datum objave: 06.11.2011 16:29:20
Slika
PITANJE:

Poštovanje trenutno vozim pasata 2.5 v6 imao sam problema sa jutarnjim palenjem i čitajući vaš odgovore došao sam do zaključka da nije ufazit tj uzubđit i to su mi odradili kompjuterski pumpu namjestili i nisam imao nikakvih problema do prije neki dan vozio sam se auto i auto je samo se ugasilo odma nisam htijeo da verglam jer sam pomislio na remenje i kas sam ustanovio da nije to onda sam palio i nemoguće je samo vergla nece da upali i sad provodim cijelo vrijeme tražeći vaše savijete i nemogu da ih nađem pa sam odlučio da vam pošaljem poruku i da vas zamolim za savijet šta da pregledam odakle da počnem unaprijed vam hvala !!!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti radi kojih motor ne može upaliti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija ) , sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer ) , niski napon akumulatora, loše stanje elektropokretača, električna instalacija i konektori ( pad napona , loši kontakti ) , zrak u gorivu, filteri, pojedini releji , regulator količine goriva, dobavna pumpa u rezervoaru, senzor radilice, visokotlačna pumpa, upravljački modul visokotlačne pumpe, upravljačko računalo motora.

na vrh Povratak na vrh

CHEVROLAT SPARK - VODA U KABINI

Datum objave: 06.11.2011 16:21:34
Slika
PITANJE:

poštovani!imam pitanje za chevrolet spark 2008 godina,naime,curi mi voda u kabinu na suvozačkoj strani,kod motora za grijanje kabine,da li je moguće da ona curi kroz otvor za zrak koji je ispod maske naprijed kod šajbe i da li bi na tom otvru od zraka trebala biti neka zaštita? i još jedno pitanje,kad skrećem u zavoje čuje mi se ljuljanje vode(negdje),auto je bio na servisu radi kvara,da li je moguće da sistem hlađenja nije dobro ozračen?to se nečuje kad su suhi dani,ali sam primjetila da kad kiša pada,odmah se i ljuljuškanje vode čuje... hvala,unaprijed!

ODGOVOR:

Zvuk vode koji čujete i pojava vode na suvozačevoj strani su povezani . Kada su kišni dani voda se skuplja ispred grijača i kada nivo vode postane kritičan imate ulaz vode u kabinu. Uzrok te pojave nije otvor za zrak nego začepljenje odvodnih kanala za oborinsku vodu. Ako ne riješite problem javite se .

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,4 i 16V - IMA LI ABS-a NA VOZILU ?

Datum objave: 06.11.2011 13:27:09
Slika
PITANJE:

Imam Seat ibizu 1.4 16v 2007. godina. imam dva problema,,, znači kod okretanja volana cuje se lagano zujanje, a u određenom stupnju okretanja lijevo ili desno cuje se nesto poput laganog škripanja, krckanja, pa me zanima što bi mogao biti problem,, letva volana ile nešto drugo,,, također auto ima abs, (barem tako piše u knjižici vozila) ali se lampica abs-a uopce ne pali i abs ne radi.. dali je moguce da je otisao samo neki osigurač procesora abs-a i kako to provjeriti? auto sam kupio prije mjesec dana tako da ne znam jel abs radio, dal je bilo nesto mjenjano il nesto treče... Unaprijed hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Škripanje koje čujete najvjerovatnije nastaje ispod kotača volana na kontaktu za sirenu . Kontakt s emože podesiti i podmazati nakon toga s eviše ne čuje. Za ABS morat enajprije doći do saznanja da li isti uopće postoji na Vašemu vozilu . Dignite prednju haubu i kod motora s lijeve strane provjerite da li postoji hidraulični blok ABS-a . Drugi način je da na bilo kojem od kotača provjerite da li postoji senzor ABS-a . Ako vozilo ima ABS osigurač koji ste spomenuli nije nikada uzrok radi kojega ABS ne radi. Kada j eABS izvan funkcije uvijek s eupali kontrolna lampica ABS-a .

na vrh Povratak na vrh