Danas je: 20.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FORD Ka - ALERNATOR

Datum objave: 25.09.2011 20:36:56
Slika
PITANJE:

imam forda ka 2003 godiste altenatir nije punio maksimalo 12 volti zamijenjen elektronski regler punjenje je 14.5 volti ali se ne gasi signalna lampa altenatora ,samo par sekudi poslije paljena je ugasena .i jos kad se skinu svi kablovi sa altenatora pod kontaktom stoji upaljena ,probao sam da je obrisem sa dijagnostikom ugasi se desetak sek i onda isto a punjenje je konstantno od 14,3 do 14,4. hvala

ODGOVOR:

Kontrolna lampica alternatora svijetli jer je neispravna jedna od šest dioda u altrnatoru . Problem se može riješiti samo kada se obavi kompletan servis alternatora i kada sve diode budu u ispravnom stanju.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 211 - VIJCI ZA FELGE

Datum objave: 25.09.2011 20:35:12
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, posto jako cijenim Vase misljenje i strucnost, zelim da otklonim nedoumicu po pitanju vijaka za felge od 16" za mercedes w211 Obzirom da se blizi zima i slijedi zamjena ljetnih sa zimskim gumama , interesuju me dimenzije vijaka za ALU i CELICNE felge od 16" za Mercedes w211. Trenutno su na automobilu alu felge i sarafi dimenzija 14 x 1.5 x 29 mm a planiram u doglednom vremenu da stavim celicne felge sa zimskim gumama, te sam u nedoumici da li ovi isti vijci mogu biti upotreijebljeni ili moram potraziti krace.... i gdje ih nabaviti s postovanjem

ODGOVOR:

Odgovarajuće vijke uvijek dobivate uz felge koje kupujete . Za čelićne felge su vijci nešto kraći . Postojeće vijke za probu ( dovoljno je jedan vijak ) stavite na čeličnu felgu i tada izmjerite koliko vijak izlazi iz felge. Vijak ne smije izlaziti više od 18 mm .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO LEGANZA 2,0 CDX - TREĆE MIŠLJENJE?

Datum objave: 25.09.2011 20:32:10
Slika
PITANJE:

Postovani Imam Daewoo Leganzu 2.0 cdx automatik iz 1999 (ugradjen plin). Imao sam problem s paljenjem, ponekada bi upalio iz prve, ponekad iz desetog puta. Odnio sam ga na servis, automehanicar ga je spojio na dijagnostiku (nije original za Daewoo kako mi je rekao) i odgovor je bio ECU ne valja. Nakon mjesec dana potrage za drugim (nisam uspio naci), odnio sam kompjuter u drugog servisera koji je rekao da ECU je u redu. Prvi serviser kaze da je motor u redu, a drugi da je ECU u redu. Sto vi mislite gdje bi mogao biti problem? Hvala najljepasa...

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu bih napravio dijagnostiku motora i obavio ispitivanje pojedinih komponenata sustava dobave goriva, sustava paljenja, mehaničkog sustava motora . Nakon toga bit točno rekao što je neispravno i otklonio kvar. Na osnovu mišljenja nekih drugih servisa ne mogu dati nikakv točan zaključak i prijedlog rješenja. Možda bi bilo dobro da zatražite još jedno mišljenje koje bi Vam dao treći servis nakon dijagnostike Vašega vozila.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT KANGOO - ZAMJENA MANĐETE

Datum objave: 25.09.2011 20:29:05
Slika
PITANJE:

imam kango 98g.kako promjeniti manžetnu na desnom kotacu kod diska

ODGOVOR:

Demontirati desni kotač, otpustiti maticu poluosovine, osloboditi desnu vilicu, pomaknuti glavčinu s diskom prema vani, demontirati menđetu, izbiti homokinetički zglob iz ležišta. Nakon toga obrnutim putem sve montirati natrag.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - INECTION SYSTEM FAUILURE

Datum objave: 25.09.2011 20:27:37
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Fiat punto 1,2 i već neko vrijeme mi se pali lampica (inection system failure)prije auto bi se malo trzao i nakon par sek.se gasilo. ali sada upali mi se u vožnji i auto gubi snagu jedva vozi. Molim pomoć,unaprijed se zahvaljujem

ODGOVOR:

Na Vaše pitanje mogu dati točan i jdnostavan odgovor te predložiti rješenje nakon pregleda Vašega vozila . Moguće neispravnosti su : niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, senzor položaja leptirastog ventila, MAP senzor, mjerač mase zraka, lambda sonda, senzor radilice, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, električna instalacija, mehaničko stanje motora ( podešenost ventila, kompresija ) , ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI AUTOMATIC - TRZAJ PRI KOČENJU

Datum objave: 25.09.2011 20:24:20
Slika
PITANJE:

Molim Vas da mi pomognete imam passata 2000.god. TDI automatik, kad smanjujem u brzinu tj. kočim malo mi zatrza ili kao nešto "pukne" ne jako, ali se osjeti trzaj. Inače kad vozim normalno vuče i prebacuje u brzine.

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu treba pregledati poluosovine , unutrašnje i vanjske homokitetičke zglobove jer na istima može postojati zračnost ili istrošenje . Drugi uzrok mogu biti nosači motora i dijelovi ovjesa.

na vrh Povratak na vrh

VOLVO 1,9 TD - ZAMJENA SELEN BLOKOVA

Datum objave: 25.09.2011 20:18:37
Slika
PITANJE:

kako zamjeniti zadnje selene na volvo 1,9td? unapred se zahvaljujem

ODGOVOR:

Kada je vozilo na servisnoj dizalici demontiraju se potpotrne spone ili dijelovi u kojima se nalaze selen blokovi . Specijalnim alatom selen blok se isprešava iz dosjeda . Nakon toga se po potrebi obavi dorada dosjeda i uprešava se novi selen blok . Isto važi i za drugu stranu .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C KLASSA 220 D - TEMPERATURA MOTORA LUDUJE

Datum objave: 25.09.2011 20:15:58
Slika
PITANJE:

Posjedujem Mercedes C klasa 220 diesel iz 1996. god sa 320000 km i imam jedan vrlo neobičan problem koji nikako ne uspjevamo riješiti. Naime na kontrolnoj tabli temperatura motora luduje i to doslovno. U nekoliko sekundi mjenja vrijednosti od 120 do 60 stupnjeva i radi ko vu metar na starim pojačalima. Majstori su pregledali senzor sa 4 kontakta i ispravan je, prelemili instalaciju na utikaču koja je bila od gijanja loša, mehanički termostat radi a i visko. Malo je nezgodno ako se ide na put jer nikada ne znam kolika je temperatura motora, kažu da je najvjerovatnije kontrolna tabla ali povremeno radi besprijekorno, poludit ću od ovoga problema i trenutno sam u ZG pa molim pomoć gospodine Mejić, unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Najprije terba biti siguran da motor ima ispravan rashladni sustav i da je temperatura motora normalna. Nakon toga treba rješavati problem s instrumentom za temperaturu . Uz senzor temperature i električnu instalaciju česti uzrok je upravo instrument ploča . Ako znate da je ona neispravna postoje samo dva rješenja . Prvo rješenje je ugradnja nove ploče što nije jeftino a drugo rješenje je ugradnja ispravne rabljene instrument ploče koju treba pronaći i ugraditi.

na vrh Povratak na vrh

BMW E30 318 i. - TEST PROPUŠTANJA

Datum objave: 25.09.2011 20:13:04
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav gospodinu Meicu... Postavio sam ranije pitanje u vezi kompresije za bmw e30 m10 318i... Danas sam rastavio motor tj skinuo sam glavu motora, stubline su besprekorno dobre, venitili su svi radili, nije ni jedan zapekao ili pregorio... Kao sto sam vec rekao mjerio sam kopresiu na drugom je bila 4-5 bari, u taj drugi sam nasuo ulja i onda izmjerio da vidim jesu li klipni prstenovi u pitanju, kada sam nasuo ulje i izmjerio bio je pritisak oko 14 bari, bio sam ubijedjen da su karike ali sad vidim da je bila greska... Kada sam skinuo glavu i pogledao svjecice, prva, druga, treca su bile prljave sto je znak da su radile, a cetvrta je nova stavljena i sad stoji kao nova, nije ni masna ni crna nista... Sad stvarno ne bih znao kakav kvar moze biti u pitanju... Znaci kopresija je bila slaba samo u drugom cilindru, otvorio sam i vidjeo da nije problem u venitlima ni u klipnim prstenovima i saznao da cetvrta svjecica nije radila uopste a ranije je bacala struju i bilo je kompresije u cetvrtom cilindru... Sad tek mi nije nista jasno ako imate neko resenje ili neki savjet bio bih jako zahvalan... Unaprijed hvala...

ODGOVOR:

Kada je na nekom cilindru slaba kompresija tada mogu postojati samo dva razloga za to . Prvi razlog je propuštanje ventila ( usisni ili ispušni ) a drugi razlog je propuštanje na sustavu klip-cilindar . Treći razlog ne postoji. Osoba koja obavlja dijagnostiku i radove na motoru mora znati ispitati faktično stanje i zaključiti zašto je na nekom cilindru kompresija slaba. Najboli način za to utvrditi je ispitivanje propuštanja cilindra . Test propuštanja se radi komprimiranim zrakom . Klip cilindra koji se ispituje se postavi u GMT , radilica se blokira u tom položaju, u cilindar se pusti komprimirani zrak pod tlakom od 6-8 bara . Tada se točno može utvrditi gdje nastaje propuštanje . Zvuk propuštanja komprimiranog zraka se jasno čuje . Propuštanje se može očekivati u karteru ( klip-klipni prstenovi ) , na ispušnom ventilu ( čuje se na auspuhu ) , na usisnom ventilu ( čuje se na usisnoj grani ) .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,2 i - ŠTO JE NEISPRAVNO?

Datum objave: 25.09.2011 20:08:26
Slika
PITANJE:

vozim wv polo 2003.god 1.2benzin,pre mesec dana mi ucitao gresku i juce sam isao na diijagnostiku i izbacilo je sledece greske:glavni relej napajanja, signal 1 grupa 1, krug grejanja, senzora niz 1. sta mi je ovde ustvari nispravno?

ODGOVOR:

Ako ste išli na dijagnostiku logično bi bilo da Vam je detaljno objašnjenje o tome dao servis koji je radio dijagnostiku . Tom prilikom Vam je trebao reći što je neispravno, predložiti rješenje i navesti cijenu popravka. Prema Vašem opisu to može biti lambda sonda.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - VELIKA POTROŠNJA ULJA

Datum objave: 25.09.2011 11:30:27
Slika
PITANJE:

Molim Vas pojašnjenje problema kod Renault Clia 1,5 dci, 2004 g. Motor troši 2 litre ulja na 300 km i jako dimi, već drugi put su dizne i pumpa bili na servisu i ugrađeni su novi ventili na diznama,nakom 100 km ponovo su dizne zacrnjene ( u rezervoaru i filteru nafte nema prljavštine)i jedna je zablokirala.Znači nakon drugog popravka auto je vozio cca 100 km i opet isto.Dizne su ponovo reparirane i spremne za ugradnju. Molim savjet.

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je izuzetno velika i s takvim motorom nije moguće dalje vozili . To znači da je odmah potreban odgovarajući popravak. Na Vašem vozilu potrošnja ulja može nastati na tri načina i to : preko vodilica ventila , preko klipova i klipnih prstenova, preko turbine. Pregledom motora najprije treba utvrditi što je istrošeno , nakon toga se može predložiti rješenje . Prilikom popravka motora ne smije biti improvizacija a svi radovi se moraju obaviti vrlo stručno. Po potrebi javite se opet, ako želite da Vam mi to riješimo javite se telefonom.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - DIJAGNOSTIKA

Datum objave: 25.09.2011 11:26:15
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meić.evo ovako zanima me nesto vezano uz auto dijagnostiku, pa bi vas htio upitati za savjet za brain bee f box dijagnostiku?jer je imam u planu kupovati, pa me zanima vase misljenje.ili imate vi neku koju mi možete preporucit.

ODGOVOR:

Nije mi poznata dijagnostika koju namjeravate kupiti . Osobno imam nekoliko dijagnostičkih sustva . Za preporuku bi bila dijagnostika Bosch koja je i najskuplja i najzahtijvnija za održavanje . Vi se odlučite prema vlastitom interesu i mogućnostima jer se na dijagnostiku uvijek može potrošiti jako puno novaca.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO II 1,2 i. - NE PALI NA BENZIN

Datum objave: 24.09.2011 17:50:19
Slika
PITANJE:

Imam fiat punto II 1.2 8v 2002 god. i ugrađen plin Landi Renzo. Problem je tijekom godina sve teže paljenje auta na benzin jer mu se poslije paljenja smanjivao broj obrtaja i to traje već skoro dvije godine s tim da ga je na benzin sada gotovo nemoguće upaliti. Iako ima 192 000 km ugrijan radi besprijekorno a na plin pali odmah(iako to nije preeporučljivo). Dijagnostika je napravljena kod Karić automobili i pokazuje grešku na drugom cilindru jer svijetli žuta lampica motora. Rečeno je da glava treba ići dole jer su možda oštećena sjeddišta ventila ali je moj mehaničar izmjerio kompresiju i ona je 11 bara što znači da je motor potpuno ok. Majstor je ugradio novi senzor temperature rashladne tekućine i motor je nekio vrijeme palio dobro ali slabije prihvaća gas. Motorić ler gasa u kompletu sa senzorom otvaranja leptira također zamijenjen.Opet teško pali na benzin i ne prima gas kako treba.Molim Vaše mišljenje. Zahvaljujem se unaprijed. Goran ,Petrinja

ODGOVOR:

Spomenuli ste puno toga ali niste spomenuli u kakvom stanju su injektori. Često puta je dovoljno skinuti injektore i iste ultrazvučno očistiti . Uz to treba ispitai sustav paljenja i kvalitetu iskre na svjećicama, tlak goriva, MAP senzor, ventil rezervoaraEVAP, aktuator minimuma, električnu instalaciju od motora do ECU centrale, propuštanje na usisnom kolektoru .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B 1,5 TD - TOPAL NEĆE UPALITI

Datum objave: 24.09.2011 17:47:26
Slika
PITANJE:

Opel Corsa b 1.5d turbo ;Motor je dobar,ne trosi ulje,pali kao mina.Problem nastaje kad dostigne radnu temperatu,tada nece da upali.Prilikom verglanja motor pokusava da pali ali nikako da sastavi.Mislio sam da je oslabio rotor na bosh pumpi ,pa sam pokusao da vodom ohladim pumpu ali i posle toga isto nece da upali.Kada se malo ohladi opet pali

ODGOVOR:

Najčešći uzrok je slaba kompresija . Kada je motor hladan rade grijači i motor normalno upali . Kada je motor topli grijači ne rade, kompresija je slaba i ne može doći do zapaljenja dizel goriva. Izmjerite kompresiju, provjerite dali ima zraka u sustvau goriva.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,6 i - MOTORIĆ OD CENTRALNOG ZAKLJUČAVANJA ZUJI

Datum objave: 24.09.2011 14:19:27
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam jedan problem na mom audiju A3 1.6 2002g. Kad otkljucam auto motoric od centralne,bar ja mislim da je on,mi i dalje zuji (radi) neko vrijeme i onda se ugasi. To se desava i pri otkljucavanju i zakljucavanju auta..

ODGOVOR:

Moguće je da ne radi ispravno brava vozačevih vrata. Na toj bravi postoji mikroprekidač za centralno zaključavanje. Bravicu bi trebalo za početak očistiti i podmazati možda će biti uspjeha.

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,6 16V - OČITATI GREŠKU

Datum objave: 24.09.2011 14:17:16
Slika
PITANJE:

Postovani vozim fiat stila 1.6 16v sa plinom i danas mi se na semaforu ugasio sam od sebe nakon toga sam ga upalio i nije mi htio primit gas nego je (zaguseno)zvucao i ler gas mi je varirao do 1500 okretaja nakon par pokusaja paljenja na benzinu i turiranja malo, napokon je nastavio normalno raditi ali mi je ostala greska motora (zuta lampica)i engine failure dali mogu sam uklonit tu gresku i sto bi to moglo da bude? Hvala.

ODGOVOR:

Ako motor sada dobro radi ne treba poduzimati za sada ništa osim što treba očitati grešku s memorije upravljačkog računala motora . Na taj način ćete znati radi čega se motor ugasio. Nakon toga možete izbrisati grešku pomoću servisnog računala.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,6 16V - ZDROBLJENI HIDROPODIZAČI

Datum objave: 24.09.2011 09:34:36
Slika
PITANJE:

postovni gospodine meicu imam pitanje u vezi ne resivog problema u pitanju je golf IV 1.6 16v 2003 142000 originalna kilometraza ali problem je sledeci prolupaju mi hidropodizaci dva put vec razubljivo skido bregaste nadjem neispravne zamjenim ispravnim i posle radi lepo i nakon nekog vremena opet prolupaju pa opet otvorim prvi put sam stavljo Ina podizace 5,5 evra komad a drugi put neki topran hans njemacki neki 4,5eura po komadu ih placo a ja samo vozim auto ne forsiram ga nikad preko 3500rpm..Pa me interesuje da li su ovi podizaci ne kvalitetni ili zasto mi se polupaju tako brzo prvi put kad sam mjenjo ti sto su se polupali jedan je bio zdrobljen skroz a na ovim novim ona sredisnji dio podizaca unutra se odvoji od ostalog djela ne znam vise sta da radim zasto mi motor tako brzo polupa 2-3 podizaca i koju marku da kupim hidropodizaca a da ce trajat

ODGOVOR:

Sigurno mogu reći da uzrok nisu hidropodizači nego nešto drugo. Na Vašem vozilu sigurno je bila obrađivana glava motora i sicevi ventila . Radovi na glavi motora nisu obavljeni stručno i zato dolazi do oštećenja hidropodizača. Uzrok može biti da su ventili preduboko u sjedištima ventila.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 16V - BIO KOD RAZNIH MEHANIČARA

Datum objave: 24.09.2011 09:28:38
Slika
PITANJE:

Problem sa astrom g 1.4 16V 2001. god. Počelo je prije više od godinu dana, za vrijeme vožnje motor sam oduzme gas i drži okretaje na 1500 okr. Za to vrijeme ne prima gas. Ugasim auto, odmah upalim, radi normalno i tako nekoliko puta za vrijeme vožnje.Dan, dva dana dobro a onda opet ista priča.Uz to kad se zagrije slabo vuče (ali nije pravilo),sam skida okretaje kad dođu blizu 4000 i vraća ih do 3000 i to neprestano radi kad je u leru, nije u brzini (papučica gasa pritisnuta je do daske). Kompjuter kaže egr ventil, senzor bregaste, senzor položaja pedale. Sve zamijenili, opet isto. Prošla je godina dana od tada, sada se još i gasi u leru, trokira, kad se motor zagrije neće upaliti, vergla i do pola sata i onda u čudu kao da ništa nije bilo upali. Naravno, lampica za grešku motora svako malo svijetli,danima,pa se ugasi, i ponovo upali. Sada na dijagnostici pokazuje i do 12 grešaka ( prigušna leptir zaklopka, servo motor zaklopke,senzor bregaste,egr ventil,senzor položaja pedale,senzor temp. usisanog zraka, senzor tlaka klima uređaja, različiti cilindri prekidanje paljenja ...) Bio kod raznih mehaničara, čak i u opelovom servisu(auto bio na promatranju 3 dana, ispitali svu instalaciju, padove napona, sve u redu). Kažu, možda je kompjuter, ali nitko sa sigurnošću ne zna. Ispričavam se na dugom izlaganju, ali to je ukratko. Molim Vas ako imate kakvu dijagnozu za ove boleštine, pomozite.

ODGOVOR:

Postoje kvarovi kao i ovaj koji ste opisali kod kojih se treba maksimalno angažirati, utrošiti dosta vremena na pojedina testiranja i ispitivanja . Nekada takvi kvarovi prelaze tehničke i stručne mogućnosti pojedinih servisa . Obzirom na sve što ste nabrojili nema svrha da sada i ja navodim pojedine moguće neispravnosti. Jedino što mogu reći da bih imao volju bavit se Vašim vozilom.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 309 1,9 D - REPARIRANJE PUMPE

Datum objave: 24.09.2011 09:25:28
Slika
PITANJE:

postovanje:imam jedno pitanje tice se bos pumpe peugeot 309 1.9 d 47kw,problem je sljedeci:auto pali i radi super na leru u voznji sam kao da uzme gas,pocne ubrzavat a nije dodavan gas posle par sekundi se normalizuje.u tim momentima vuce bolje.to mi se desavalo i na leru digne obrtaje na neki 1300 i sam vrati,bosista je to rijesio popustanjem poluge gasa prema nazad,od tad se ne desava na leru al u voznji i dalje.upitanju je lukasova pumpa,da li je do pumpe i da li se isplati reparirat ista.hvala i lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Točno je da povećanje broja okretaja motora dolazi radi neispravnosti pumpe . Lukas pumpa se može servisirati i popravljati . Servis pumpe se po mojem mišljenju isplati više nego nabavka nove pumpe.

na vrh Povratak na vrh

BMW 316 i. - NEMIRAN RADI SMRDI BENZIN

Datum objave: 24.09.2011 09:21:46
Slika
PITANJE:

Zanima me zašto motor nemirno radi i stalno smrdi benzin kao da ne sogorijeva. Radi se o modelu BMW 316I, 1989 godište, 75 kW serija E30. Ima samo prijeđenih 100.000 km. Mijenjati su inekšeni, vakum pumpa na inekšenu, pumpa benzina u rezervaru, nove svjećice, razvodna kapa, hidraulični izvizaći ventila, gumice ventila, filter benzina i još dosta toga. Pa me zanima zašto neravnomjerno radi. Kao da ne radi jedan klip. Tako prekida Motor se zalijeće, pa se kao ugasi pa opet se zaleti i tako stalno. Jel imate kakav savjet da mi pomognete oko toga.

ODGOVOR:

Točan odgovor na vaše pitanje nije problem dati ali tek nakon pregleda Vašega vozila. Sve što ste naveli vjerovatno nešto od toga i nije trebalo mijenjati bez točne defektaže. Ako ne radi jedan cilindar najprije treba ispitati mehaničke uzroke a to su : faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru , propuštanje na bilo kojem priključku na usisnoj grani. Drugi uzrok je sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( izostanak paljenja ne jednoj od svjećica ) , treći uzrok je prisutnost goriva na svakom od injektora . Prema Vašem opisu sumnjao bih u prva dva uzroka ( mehaničko stanje motora i iskra na svjećicama ) . Vašim vozilom se treba baviti stručnjak a ne amater.

na vrh Povratak na vrh