Danas je: 31.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SKODA FABIA HTP - NIVO ULJA

Datum objave: 03.10.2011 10:11:45
Slika
PITANJE:

imam škodu fabia htp 2008 g. prešao 17500 km. nakon 2 mjeseca pogledao ulje motora i na šipki je previše visoko. ulje smrdi na benzin.u vožnji nisam ništa primjetio sve je normalno.auto je normalno uredno servisiran. s obzirom na malu km. ne znam kako je to moguće. o ćemu se tu radi

ODGOVOR:

Ako sumnjate da ima goriva u motornom ulju , navedenu pojavu treba što hitnije ispitati jer gorivo razrijeđuje ulje pa može doći do oštećenja motora. Ako  je ulje rijetko , zamijenite ga . Novo ulje napunite točno do maksimuma i dalje kontrolirajte nivo ulja. Ako nivo ulja ne raste sve je u redu . Ako se nivo ulja povećava ispitajte sustav ubrizgavanja i injektore.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 i. - MOTOR TRZA U VOŽNJI

Datum objave: 04.10.2011 09:55:51
Slika
PITANJE:

Gospodin majstor Molim vas da mi pomognete,imam ford fokus 1.4 godina 2001 koji mi kada se u poslednje vreme vozim u četvrti brzini ili pojačanoj trečoj često trza motor,počelo se to pojavljivati kad sam jednom punio gorivo.A sada se sve češče pojavljuje trzanje.Glavni servi sam obavio prije mesec dana.Hvala vam za odgovor tomo

ODGOVOR:

U ovom slučaju moguće neispravnosti su : nečist rezervoar za gorivo, nečisti injektori, probijenje visokog napona, kablovi za svjećice, bobine, potenciometar leptirastog ventila, MAP senzor, mjerač mase zraka, lambda sonda. Točan uzrok mogu navesti tek nakon pregleda motora. Po potrebi jevite se opet.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - CRNO DIMI

Datum objave: 04.10.2011 09:54:20
Slika
PITANJE:

megane 1,5 dci,22000 km,mijenjana turbina,slabo vuče,negdje malo ispod 2000 o/min ne prima "gas",crno dimi. Dijagnostika rekla korekcija na injektorima oko 0,98 (0,88) ali na trećem cilindru 1,22.Ima li smisla mjenjati samo jednu diznu? Kako izgleda reparacija dizni.Dizne su Siemens VDO. Da li je uputno poštimati i pumpu? SRP

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu najprije treba obaviti pojedina ispitivanja i tek nakon toga dati prijedlog rješenja . Bitno je utvrditi da je mehanički sustav motora ispravan ( faza, kompresija, bregasta osovina, da nema začepljenja na usisnim kanalima i ispušnom sustavu ) , da je ispravna visokotlačna pumpa, da je ispravna turbina i sustav za regulaciju turbine . Na kraju ostaju dize . Ako su dize Simens u većini slučajeva se ite ne mogu servisirati-popravlljati . Visokotlačna pumpa se može servisirati .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,2 i. - LOŠ RAD MOTORA

Datum objave: 04.10.2011 08:09:11
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic imam jedan problem,cinio se malim a kako vidim dosta je velik jer nema gdje nisam bio i radio ali nista nisam uspio napraviti. Ovako,vozim audija 100 2.2 101 kw 1986 god.proizvodnje,problem mi je regulator ler gasa,on mi ne radi,stavljao sam drugi regulator ali mi onda radi na 2500 odrtaja,pa sam nasao jos neki drugi i na taj su mi veliki obrtaji a motor na radnoj temperaturi,prije mi je radio normalno ujutru ima jaci gas dok se ne ugrije,nakon sto se ugrije spusti ga na 900 obrtaja,moyete li mi reci u cemu je tu problem i kako da ga rijesim. Unaprijed vam hvala.

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima sustav ubrizgavanja K-JET TRONIC . Popravak takvih sustava mogu raditi samo posebni stručnjaci koji imaju odgovarajuću servisnu opremu i znaju kako funkcionira ovaj sustav. Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( propuštanje na usisnom kolektoru, faza motora, kompresija ) , VAF senzor ( mjerač protoka zraka ) , injektor za hladni start, aktuator zraka minimuma,  CO nivo na minimumu, diferencijalni tlak goriva, funkcija za obogačenje smjese u fazi zagrijavanja motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,6 i.

Datum objave: 02.10.2011 19:01:32
Slika
PITANJE:

Pozdrav, pohvale stranici, zbilja je jako dobra i ima jako puno korisnih informacija... Imam par pitanja vezano za audi a3 1.6 97god trenutno 190 tkm, posto neposjedujem servisnu knjizicu zanima me nakon koliko bi se trebale mjenjati svjecice ( i sve ostalo na toj kilometrazi), jer na 150 tkm sam mjenjao zupcasti + natezaci, vodena pumpa, pumpa goriva, lambda, svjecice i normalno ulje + svi filteri, procitao sam da se ulje u mjenjacu mjenja svakih 60 tkm ili 2 god, a do sada ga nisam mjenjao(posjedujem ga 3god, 55tkm), pa me zanima dali ima kakav mjerac da mogu pogledati kolika je razina ulja, isto tako me zanima potrosnja ulja, tj. od servisa do servisa (15tkm) potrosi oko 1-1.5 l ulja, pa me zanima dali je to puno, jer imamo kod kuce a4 96 god 1.8 koji od mjenjanja do mjenjanja nista nepotrosi, niti ulje promjeni boju. I jos samo jedno pitanje, primjetio sam da u hladnom periodu na cepu od ulja se nakuplja nekakva bjela emulzija i par kapljica vode, sad dali je to od kondezacije jer vodu mi netrosi, a ulje na mjeracu je normalne boje, a neprelazim kratke relacije, inace oko 30 km u jednom pracu... Unaprijed se zahvaljujem...

ODGOVOR:

Servis vozila se radi svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje. Tada se mijenjaju filteri, svjećice, motorno ulje i ostalo po potrebi. Na mjenjaču postoji gornji i donji čep . Donji čep služi za ispuštanje ulja a gornji čep za dopunjavanje i kontrolu nivoa ulja u mjenjaču. Nivo ulja treba biti točno do kontrolnog čepa. Potrošnja ulja koju ste naveli je u granicama normale . Emulzija na čepu je od kondenzacije .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 16V - NE PALI HLADAN

Datum objave: 04.10.2011 08:06:35
Slika
PITANJE:

Poštovani,imam renault twingo 1.2 16v i imam problem oko paljenja ujutro. napravila sam servis,al cim je malo hladnije on nece upalit a vergla,palim ga na guranje. pa možete mi rec dali je problem u akumulatoru,alnaseru ili nečemu drugom? zahvaljujem u naprijed

ODGOVOR:

Kada postoji problem s paljenjem uvijek s enajprije ispituje akumulator i elektropokretač . Akumulator mora imati potreban napon a kapacitet mu mora biti veći od 60 % . Elektropokretač mora biti u dobrom stanju kako prilikom startanja nepon akumulatora ne bi pao ispod 9,5 V . Ako su akumulator i elektropokretač sasvim ispravni tada je problem u sustavu ubrizgavanja ili u sustavu za stvaranje iskre na svjećicama . Radi ovoga drugiga što sam naveo potrebno je raditi dijagnostiku motora kako bi se točno utvrdile neispravnosti. Ako se ne snađete mi Vam možemo to riješiti.

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,6 i. - DIFERENCIJAL

Datum objave: 02.10.2011 18:40:04
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meiću molim da mi objasnite za Fiat stilo 1.6 2002g .Ima slobodnog hoda u diferencilalu dali se može štelovati bez skidanja.Smije li šolja krsta poluosovine imati lufta kod mene obadvije strane imaju mali luft.Mjenjač se ne čuje bilo kojoj brzini-Hvala.

ODGOVOR:

Slobodni hod ( zračnost ) na diferencijalu se ne može podešavani ( nije predviđeno ) . Ako diferencijal radi ispravno i ne pravi nikakvu buku nikakvi zahvati nisu potrebni . Isto važi i za križ poluosovine . Ako nema zvukova ni lupanja križ može ostati i dalje na poluosovini . Ako ste zaključili da je zračnost prevelika , zamijenite samo križ poluosovine .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,6 TD - GRIJE SE MOTOR

Datum objave: 02.10.2011 18:33:56
Slika
PITANJE:

Dobar dan,ja imam pasata b3 1.6tdi 1990 god,i problem je temperatura non stop ide oko 95-105 stepeni,promenuo sam termostat od 87 stepeni i prekidac,ali nista temperatura je ista.Molim za vas odgovor sta da radim?I koja je radna temperatura za moj auto?Hvala

ODGOVOR:

Radna temperatura motora je 90°C . Moguće meispravnosti su : neispravan pokazivač temperature motora ( indikator, električna instalacija, instrument ploča ) , nečist hladnjak, pumpa za vodu, cijevi rashladnog sustava, brtva glave motora . Najprije izmjerite kolika je stvarana temperatura motora.

na vrh Povratak na vrh

LANCIA LYBRA - PREGLED PRIJE KUPNJE

Datum objave: 01.10.2011 15:34:37
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Kupujem automobil. Gledao sam neke oglase za lanciu lybru. Pitanje, da li je bolja opcija 2,4JTD ili 1,8 benzinac s plinom, prednodti i mane jednog i drugog. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Bolji izbor je dizel motora ako je isti u dobrom stanju ( kompresija , visokotlačna pumpa, upravljačka elektronika ) . Bez stručnog pregleda vozila ne možete znati u kakvom stanju je dizel ili benzinski motor . Stručni pregled vam omogučava da ne dođete u veliki rizik prilikom kupnje vozila. Preglede prije kupnje radimo vrlo često i zato mogu svjetovati da se takav pregled sigurno isplati. Pregledajte svako vozilo bez obzira dali je motor dizel ili benzinski.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,4 i - PREGLEDATI PRIJE KUPNJE

Datum objave: 01.10.2011 15:38:23
Slika
PITANJE:

Pozdrav.Mnogo puta dosada ste mi dali iscrpne i detaljne odgovore s kojima sam bio prezadovoljan.Nadam se i sada takvom odgovoru. Veoma sam se zainteresovao za kupovinu auta i interesuje me vaše mišljene koje će vjerovatno biti presudno jer ste dosadašnjim odgovorima oduševili.Auto je sledeće: GOLF V-benzin-motor-1.4 godina proizvodnje--2005. 97000 pređenih kilometara full oprema 3 vrata Unaprijed hvala!!!

ODGOVOR:

Vozilo koje ste odabrali je odlične kvalitete . Uz redovno održavanje vrlo je pouzdano i dugo može trajati. Svakako ga treba pregledati prije kupnje.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI - PALJENJE GRIJAČA

Datum objave: 01.10.2011 20:30:27
Slika
PITANJE:

Postovanje majstore Meicu...pisao sam vam i prije i zahvaljujem se na vasim odg. jer odgovorili ste bas precizno i to sam sebi sam uradio..sad imamo nekoliko pitanja rijec je o golfu 3 TDI 1994 godiste:kad navedeno auto palim ujutro a tem.su se malo spustile bude oko 10 stepeni grijaci mi ne griju ni sec.nego odma palim pa me malo nervira mora malo verglati jel to treba ugraditi novi relej grijaca pa da ih ugrije?i primijetio sam kad dodajem gas a vozilo staji u mjestu da mi na odredjenim obrtajima malo trese auto al sasvim malo znaci jedva se primijeti jel to do nosaca motora il cega drugo? i zanima me jos da li u posudi za vodu mora postojati pritisak kada se vozilo duze vozi,znaci nije bas veliki pritisak nego kad je zagrijano auto i odvrnem cep sa posude cuje se da izadje zrak?unaprijed se zahvaljujem jer znam da cu opet dobiti precizan odgovore..

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu se grijači pale kada je temperatura ispod +5°C . Ako želite da isti rade uvijek i kod svih temperatura tada se mora obaviti direktno električno prespajanje tako da nema više utjecaj senzor temperature motora. Motor može teže paliti kada ima lošiju kompresiju i kada ima zraka u sustavu goriva. UZroci radi kojih se trese motor mogu biti i nosači motora . U rashladnom sustavu je uvijek tlak od 1,1 bar do 1,3 bara .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 i. - GASI SE

Datum objave: 01.10.2011 20:26:34
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, Na preporuku prijatelja koji Vas je preporučio, obraćam Vam se za pomoć. Vlasnik sam automobila marke Hyundai Accent 1.3 (2003.) sa plinskom instalacijom (BRC). Napominjem kako se svi dole navedeni simptomi (problemi) javljaju kada motor radi na benzin. Imam velikih problema kada pokušavam pokrenuti motor koji nije zagrijan, odnosno svako jutro i svako popodne kada se vraćam s posla ne mogu iz prve upaliti auto. Kad dajem kontakt čujem samo kako 'vergla'. Nakon nekoliko bezuspješnih paljenja motor napokon proradi, ali se vrlo brzo ugasi (padne broj okretaja). Slijedeći put kada dam kontakt, motor proradi, ostaje raditi malo duže nego prijašnji put, ali se opet ugasi. Svaki slijedeći pokušaj motor radi sve duže. Nakon nekoliko pokušaja ostaje stabilno raditi i radi bez ikakvih problema. Ako kojim slučajem stanem i ugasim motor i ako ga u kraćem vremenu opet pokušam upaliti, tada se upali bez problema. Koliko sam shvatio, kada je motor topli, tada nemam nikakvih problema. Kako se prazni spremnik goriva, tada su gore navedeni simptomi sve gori i gori, odnosno auto mi treba sve duže i duže vrijeme da ga upalim (najbolje radi kada je tank iznad 80 %). Kada je tank na 50%, tada je praktički nemoguće upaliti motor. Odnosno, uspije upaliti nakon 5-10 minuta). Jednom automehaničaru sam isto objasnio ove probleme, pa mi je maknuo gumicu sa poklopca od spremnika goriva (mislio je da nastaje podtlak u spremniku), ali ni to nije pomoglo. Drugi automehaničar je rekao da je do goriva i da pokušam isprazniti tank i da ga onda natankam, ali ni to nije pomoglo. I imam još jedan problem oko kojeg se previše ne brinem, ali možda ima neke veze sa gore navedenim problemom. Kada natankam spremnik goriva do kraja, tada slijedeće jedne ili dvije vožnje imam problema u vožnji. U vožnji se auto počinje jednostavno gušiti i počinje cukati, ali se na svu sreću motor ne ugasi. Kada stanem na semaforu (20m od pumpne stanice gdje sam natočio pun rezervoar), tada se auto zna ugasiti (padne broj okretaja). U tom slučaju auto znam držati 'na životu', tako da cijelo vrijeme dok čekam na semaforu auto držim na 3-4 tisuće okretaja. Ovaj problem mi i nije toliko bitan, jer u zadnje vrijeme nikad ne tankam do kraja. Zaboravio sam napomenuti da su mi se ovi problemi počeli pojavljivati kada sam ugradio plin (ne znam da li to ima kakve veze ili ne, jer se auto pali na benzin). Unaprijed Vam se zahvaljujem na odgovoru, Lijepi pozdrav, Dalibor

ODGOVOR:

Prema Vašemu detaljnom opisu zaključio sam da je uzrok u sustavu elektronskog ubrizgavanja goriva. Radi toga treba ispitati sve komponente sustava . Moguće neispravnosti su : rezervoar za gorivo, niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, ECT senzor, MAP senzor, IAT senzor, TPS senzor , EVAP ventil rezervoara, aktuator minimuma, nepovratni ventil goriva, električna instalacija motora , propuštanje na usisnom kolektoru, slab signal sa RPM senzora,  ECU upravljačka centrala motora . Točan uzrok i prijedlog rješenja mogao bih navesti nakon pregleda Vašega vozila . Ako želite da Vam to riješimo možete se javiti i telefonom.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - USISNA GRANA

Datum objave: 01.10.2011 20:22:21
Slika
PITANJE:

Poštovani, hvala Vam na dosadašnjim savjetima. Moj problem je sljedeći. Mercedes C220 cdi 2001, prešao 320000 km dosta dimi na auspuh, prilikom skidanja zaštite ispod motora ispal je jedna crna plastika koja je držač neke lopatice u usisnoj grani (tako sam to nekako shvatio)na osnovu koje je zakljućio majstor da je otišla usisna grana motora te da se ona jedino mora promjeniti cijela. Auto se ne smije voziti jer postoji mogućnost da se usisa ta lopatica u motor..... i da će nanijeti veliku štetu. Moje pitanje je da li se treba mijenjati cijela usisna grana i što predlažete? S poštovanjem.

ODGOVOR:

Ne možete promjeniti samo pola usine grane . Ako popravak oštećene usisne grane nije moguć a to je zaključio i Vaš mehaničar , tada treba zamijeniti kompletnu usisnu granu .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 i. - SKIDANA KILOMETRAŽA?

Datum objave: 01.10.2011 20:16:35
Slika
PITANJE:

Poštovanje prije par mjeseci kupio sam Peugeot 206 1.4,benzinac,sa autom je zasad sve u redu no nažalost vlastitom nepažnjom pri kupovini sada sam utvrdio sljedeće: na zapisniku o tehničkom pregledu otprije godinu dana dok je bio kod bivšeg vlasnika piše broj prijeđenih kilometara 121388 a na displayu kad sam ga kupovao bilo je 69903 što je uvelike pomoglo pri izboru i naravno cijeni.Ispada da je bivši vlasnik krivotvorio broj prijeđenih kilometara,da li je to moguće i kako to dokazati?Da li je moguće da su na tehničkom pregledu napravili pogrešku?Što mi je činiti? Zahvaljujem

ODGOVOR:

Gotovo na svim rabljenim automobilima prije prodaje skinuta je kilometraža , opran je motor, obavljeno je pranje i uljepšavanje vozila . Sve to se radi kako bi se automobil na prvi pogled dopao kupcu i to nije ništa novo . U ovom slučaju ne mogu dati pravni savjet jer se time na bavim. Ako budete imali bilo kakvo pitanje iz područja tehnike vozila javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,8 - PAD NAPONA

Datum objave: 01.10.2011 20:12:30
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam par pitanja za Vas u svezi moje opel vectre B 1.8 16v 98 god. Prije tri mjeseca dok sam bio na putu tjedan dana desio mi se pad napona u autu simptomi su bili resetiran sat i datum te obrtomjer i brzinomjer nisu radili. Ujutro kad upalim auto obrtomjer i brzinomjer rade normalno međutim poslije par paljenja i gašenja automobila opet ne rade. Prije otprilike mjesec dana i neki dan opet pad napona upale mi se sve lampice na instrument ploči auto gubi gas i na kraju se ugasi. Poslije se ne može upaliti. Bio sam u opelovom servisu gdje su ustanovili da je akumulator slab (Vartin akumulator star 2 godine 75Ah). Zamjenjen novim akumulatorom i opet se dešava isto.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti u vezi instrument ploče su : loši kontakti na kutiji osigurača, pad napona na konektorima instrument ploče, sama instrument ploča . Mogući problemi u vezi gubitka snage i gašenja motora su : loša iskra na svjećicama ili nestanak iskre, visokonaponski kablovi, bobina, ulazni napon do bobine, senzor radilice, ECU centrala, nečist rezervoar, filter goriva, niski tlak goriva, senzor apsolutnog tlaka MAP, senzor temperature ECT, senzor leptirastog ventila TPS, propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalacija od motora do ECU centrale, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,0 i. - SA ZAKAŠNJENJEM REAGIRA NA GAS

Datum objave: 01.10.2011 15:31:39
Slika
PITANJE:

Pozdrav i hvala unaprijed.Citroen C5/2SX 2.0 I BVA 2005(automatik)173000 km.Od 20000 km.S zakašnjenjem reagira na gas.Kad stoim u mjestu i želim krenuti stisnem gas a motor radi u leru par sek.pa tek onda primi gas ali tad jako jer sam pedalu stisnuo više nego je potrebno.Da Vas ne zamaram šta su mi sve predlagali u ovlaštenom servisu.U njih nemam povjerenja i imam loše mišljenje o njima.Nebi mi bilo teško doći ni do Vas ako je ovako teško zakljućit u čemu se krije pr.Hvala još jedanput.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : CKP senzor bregaste osovine, RPM senzor, injektori, tlak goriva, MAP senzor, IAT senzor, senzor kisika, električna instalacija motora, ECU centrala, ostale neuobičajene greške. Ako želite da se bavim Vašim vozilom možete se javiti i telefonom .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES VITO - PREGLED PRIJE KUPNJE

Datum objave: 01.10.2011 15:27:24
Slika
PITANJE:

odlucio sam da kupim mercedes benz vito 2001-2003 godine o cemu moram da vodim racuna prilikom potraznje i kupovine vozila hvala na detaljnim informacijama.

ODGOVOR:

Prije isplate vozila obavite stručni pregled vozila i pregledajte slijedeće : komprsiju, grijače, mjenjač ( šaltanje ) , spojku ( proklizavanje ) , podvozje, ovjese, kočni sustav, volan , amortizere, klima uređaj, unutrašnjost vozila, stanje karoserije.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,2 16V - TEMPERATURA IZNAD NORMALE

Datum objave: 01.10.2011 15:25:17
Slika
PITANJE:

Postovani, ima Fiat Bravo 1.2 16V, 99. godiste s predenih 140000km. Ponekad se u voznji temperatura lagano dize iznad normalne, odprilike jednu crticu vide od sredine. Grijanje normalno radi. U cemu bi mogao biti problem. Unaprijed se zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Mogući uzroci radi kojih se podiže temperatura su : nedostatak rashladne tekućine, termostat, nečist hladnjak ( iznutra ili izvana ) , cijevi rashladnog sustava, pumpa za vodu, čep hladnjaka, brtva glave motora, neprecizan prikaz temperature motora ( indikator temperature ) .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 33 BOXER 1,3 i. - MOTOR ILI SPOJKA

Datum objave: 01.10.2011 15:23:37
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, molim vas da mi rijesite problem. Imam Alfu 33 Boxer masina 1.3 benzin 67 Kw. Pali na pola kljuca,radi ko sat,lamela je ispravna 100%. Jedini problem jeste kada se zaustavim u velikoj strani jedva krene.Do cega bi moglo biti ?

ODGOVOR:

Postoje samo dvije stvari radi kojih Vaše vozilo uz brdo jedva krene . To može biti motor ili spojka ( kuplung ) .  Pregledom Vašega vozila na probnoj vožnji odmah se može utvrditi da li je uzrok motor ili spojka .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 - PROBLEM SA PALJENJEM

Datum objave: 01.10.2011 20:08:06
Slika
PITANJE:

molim odgovor za Mercedes C180, 1994 godiste, 100.000 km, redovno servisiran, pre mesec dana sam ugradio plinski sustav Prins po Vasoj preporuci i imao par pitanja u vezi toga,pa sam prezadovljan odgovorima. Promenio sam i akumulator, malo je bilo problema sa paljenjem sa starim, pa ste mi preporucili promenu.Kupio sam Vartu 74kw i auto je palio bez problema 20 dana, danas se desilo da ujutro, malo bilo hladnije i auto kao da nema sauha, pa nije htio upaliti. Posle sam upalio stiskom na papucicu za gas, pa je posle normalno radio.Posle toga, popodne je normalno zapalio (posle 8 sati radnog vremena).Inace u voznji nema nikakvih problema sa plinskim sustavom, mislim da je sve OK. Dali je moguce da je problem za paljenjem povezan sa elektronskim sauhom ili je nesto drugo u pitanju. Kako ispitati dali je sauh mozda pokvaren. Hvala na odgovoru. Pozdrav, Vladimir Makedonija

ODGOVOR:

Ako motor i dalje ne bude palio kako treba najbolje je da napravite kompjutorsku dijagnostiku motora . Tada provjerite ispravnost slijedećih komponenata : ECT senzor temperature motora, aktuator minimuma, MAP senzor, TPS senzor leptirastog ventila, senzor IAT za temperaturu usisanog zraka . Po potrebi izmjerite i pad napona prilikom startanja motora .

na vrh Povratak na vrh