Danas je: 01.03.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

CITROEN SAXO 1,4 VTS - MIRIS PO PALJEVINI

Datum objave: 09.10.2011 20:54:41
Slika
PITANJE:

Pozdrav i sve pohvale na vasem trudu da nam odgovorite na pitanja koja nas zanimaju u vezi nasih auta, a moje pitanje glasi; vozeći se u mom Saxo-u 1.4 VTS u zadnja tri dana osjetim u autu miris topljenja plastike ili kao da ulje gori vjerovatno kroz ventilacione otvore, početnik sam pa se bas dobro nerazumijem u rad automobila, podizao sam haubu i gledao da ulje negdje ne pusta, ali nisam mogao da vidim, ali se osjeti miris kao da ulje gori ili se plastika topi na vrućini, jos da napomenem da lampica od dijagnostike stalno gori.Ne znam sta da vise kazem nego jos jednom hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Razlog za neugodan miris sigurno postoji . Najčešći razlog je propuštanje ulja iz motora ili mjenjača koje pada na vrući ispušni sustav i zato se osjeti miris po paljevini . Vozilo treba pregledati na servisnoj dizalici jer će se tada vidjeti točno gdje nastaje propuštanje ulja. Ako svijetli kontrolna lampica motora svakako napravite dijagnostiku motora . Moguće neispravnosti su : elektronski sustva ubrizgavanja goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora, lambda sonda , katalizator .

na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO 2,0 i. - POVEĆAVA SE NIVO ULJA

Datum objave: 09.10.2011 13:46:23
Slika
PITANJE:

Fiat tipo 2.0 8v 83kw Potrosnja goriva prevelika, preko 25l na 100km. Problem je nastao kada mi je majstor ubacio ajnspric punpu u rezorvaaru od 1.4 motora.motor je radio jako lose nije jednostavno primao gasa (tu je majstor danima pokusavao da rijesi problem).a posto sam imao plin nisam imao problema puno i vozio sam ga tako.sa tom pumpon od Tipa 1.4 potraosnja mi je bila nekih 20l na 100km, a sa ovom novom njegovom originalnom sad ide preko 25l dok gas prima bez problema. povecava mi se nivo ulja u motoru kao i jako crni dim iz auspuha. Pitanje je sta je majstor mogao da poremeti praveci jacu smesu koja je sad prebogata!? Koje djelove treba ispitati? Napominjem da na plinu ide jako dobro i potrosnja je jako mala. Unaprijed zahvalan Ahmet!

ODGOVOR:

Kada želite postići kvalitetne rezultate prilikom popravljanja vozila , tada morate koristiti kvalitetne i odgovarajuće rezervne dijelove . Uz to stručna osoba koja obavlja popravak mora znati što radi i zašto to radi . Količina goriva koja ulazi u motor je prevelika i zato dio goriva ulazi u karter i tako razrijeđuje ulje u motoru . Ta pojava je vrlo štetna jer vrlo brzo može doći do mehaničkog oštećenja motora. Moguće neispravnosti su : previsoki tlak goriva, regulator tlaka goriva, neispravni injektori, predugačko vrijeme ubrizgavanja goriva, MAP senzor, ECT senzor, IAT senzor, TPS senzor zaklopke snage, izostanak paljenja, lambda sonda, električna instalacija od motora do ECU centrale, ECU centrala, mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

SMART FOR TWO 0,6 i. - MASNA SVJEĆICA

Datum objave: 09.10.2011 11:44:15
Slika
PITANJE:

Poštovani,Imam smart fortwo 2003g,600cm3,55000 km.Pali se lampica od motora i motor radi nepravilno,nema snage.Kad očistim jednu svjećicu(masna ) problem nestaje ali se javlja posle par dana.Kompresija u tom cilindru je pola vrijednosti od druga dva cilindra.Da li je potrebna reparacija cijelog motora ili samo izmjena karika?Interesuje me cijena reparacije kao i cijena kupovine i ugradnje novog motora?Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Uzroci slabe kompresije mogu biti ventili ili klipni prstenovi i klip . Najprije bi trebalo napraviti test propuštanja cilindra i nataj način zaključiti gdje dolazi do propuštanja kompresije . To može biti na ispušnom ventilu, na usinom ventilu , na klipu - klipnim prstenima . Ako je propuštanje na jednom od ventila , dovoljno je samo urediti glavu motora i ventile . Ako je na klipu i prstenoma , uređuje se donji dio motora odnosno klip-klipni prsteni a po potrebi i cilindar ako ima oštećenje.

na vrh Povratak na vrh

LAND ROVER FREELANDER 2,0 D - SKUPE DIZE

Datum objave: 09.10.2011 11:37:09
Slika
PITANJE:

Imam Land rover freelander 20d iz 2005.g automatic,zbog bacanja jakog dima na auspuh prilikom dodavanja gasa, sa istim sam otišao na dijagnostiku koja je pokazala neispravnost dizni a mehaničar mi je rekao da mi čak dvije dizne nisu originalne tj,neodgovarajuće su za moje vozilo, predloženo mi je da mi se ugrade nove BOSH dizne ser.br.0445110130 koje su navodno originalne za to vozilo te da se reparirane dizne ne mogu staviti na isto.Budući da mi je račun tj.ponuda za nove dizne i njihovo mjenjanje čini dosta velika (12 000,00kn) pokušavam na sve strane pronaći jeftinije riješenje pa između ostalog promjeniti samo dvije dizne one koje nisu original jer mislim da one iniciraju kvar i na ostale dvije, druga solucija je da mi je prijatelj u Italiji pod BOSH serijskom brojem koji sam prije naveo našao reparirane dizne za koje čak postoji i garancija te koje koštaju 1000e što je velika razlika u odnosu na prvotnu ponudu gdje svaka dizna košta oko 3000,00kn molim Vas za Vaše mišljenje za koj soluciju biste se Vi odlučili, ja mislim da bi probao ugraditi najprije dvije reparirane pa ako se stanje na ostale dvije ne popravi zamijenio bih i ostale dvije, dali je to ispravno Molim za hitan odgovor i unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Loše dize mogu za vrlo kratko vrijeme mehanički uništiti motor i tako prouzrokovati štetu od 30.000,- kn do 35.000,- kn . Normalno je da tražite za sebe jeftinije rješenje , međutim treba se zapitati da li će to zaista biti jeftinije rješenje iako će se u prvi tren činiti da je tako . U ovom slučaju moje mišljenje je da zanjenu diza obavite u najboljem servisu koji će dati garanciju na ugrađene dize i na svoj rad . Na taj način Vi izbjegavate svaki rizik . Na ovaj način sigurno dobivate kavlitetu a cijena treba biti na drugom mjestu.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - NESTAJE ANTIFRIZ

Datum objave: 09.10.2011 11:26:44
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Imam pitenje vezano za Golfa 4 1.9 TDI 81kw, naime nogađa se sljedeće; u zadnje vrijeme mi je počela nestajat voda iz posude za vodu, tražio sam po crijevima ali nigdje ne curi pa sam gledao oko posude za vodu i uočio da kada tenparatura dođe na radnu da mi izbacuje vodu na odušak na posudi!!! Pa bih Vas molio ako znate u ćemu bi mogao biti problem!!?? Unaprijed zahvaljujem!!!

ODGOVOR:

U ovom slučaju mogu biti samo dva moguća uzroka , prvi je čep ekspanzione posude a drugi uzrok je preveliki tlak u rashladnom sustavu . Čep ekspanzione posude je ujedno i sigurnosni ventil od prevelikog tlaka i on može biti neispravan. Ako je tlak u sustavu prevelik tada je uzrok oštećena brtva glave motora. Ako ne možete izmjeriti tlak u rashladnom sustavu onda najprije zamijenite čep ekspanzione posude.

na vrh Povratak na vrh

HONDA PRELUDE 2,0 i. - NEMA SNAGE, LOŠE RADI

Datum objave: 09.10.2011 11:19:34
Slika
PITANJE:

Postovani, nedavno sam kupio Hondu Prelude 2.0 1991. god. 80kW. Prvih tjedan dana radila je normalno. Odvozio sam cca 800km sto po gradu sto na autocesti. kako su naglo pale nocne i dnevne temperature, tako su poceli problemi sa paljenjem. dok bi se upalila, minimum bi bio oko 400-500rpm, a po zvuku kao da bi radila na 3 cilindra i tako prvih 15ak minuta dok se ne bi zagrijala. sada radi konstantno u leru na niskom minimumu, motor zvuci kao da radi na 3 cilindra, a tako i vibrira. u leru dok lagano dodajem gas, na 1500 okretaja auto se zagusi, okretaji naglo padnu na 500 te se odmah zatim nastave dizati kako dodajem gas. sto bi tu mogao biti problem i kako bi se mogao rjesiti?

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu bih najprije napravio dijagnostiku motora i odmah bi saznao što je sve neispravno . Moguće neispravnosti su : filteri, nečist rezervoar, nečisti injektori, niski tlak goriva, propuštanje na usisnom kolektoru, niska kompresija, propuštanje na vemtilima, senzor temperature motora, MAP senzor, IAT senzor, senzor radilice, senzor položaja zaklopke snage, svjećice, kablovi bobina, električna instalacija motora, aktuator minimuma, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 D - TEŽE PALI

Datum objave: 09.10.2011 11:07:09
Slika
PITANJE:

Postovani,,radi se o golf 2 dizelu,,Pitanje je dali hidropodizaci na tom motoru 1.6 d mogu utjecat na paljenje motora?Znaci ako su losiji pa ne zatvore ventile kako spada ,,pa gubi na taj nacin kompresiju? Evo bilo je 10tak stupnjeva vani a pri paljenju mi trokira ujutro..(kad zapali)Po ljeti pali na zub,,ulje trosi 3 dcl cca na 1000km .Hvala :)

ODGOVOR:

Hidropodizači nisu uzrok . Pregledajte grijače, dize, izmjerite kompresiju , provjerite filtere, provjerite ima li zraka u sustavu goriva, provjerite fazu motora i podešenost početnog paljenja na visokotlačnoj pumpi.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - ŠKRIPANJE VRATA

Datum objave: 09.10.2011 11:02:18
Slika
PITANJE:

Dobar dan,imam auto golf 4 3-vrata,vec neko vrijeme u vratima lijevim i desnim stalno cujem neko skripanje i lupanje dok vozim auto,narucito gdje je cesta losa i u krivinama..,isao sam kod neki majstora,skidali smo tepicirunge da vidimo da mozda nema nekih viska dijelova,i sve je ok..ali problem koji me izluduje svaki dan je i dalje prisutan. primjetio sam kad je kisno vrijeme i malo hladnije da se nista ne cuje,tad je sve kao novo,cim ugrije sunce vani opet isto.. Sta vi mislite u cemu je problem,jeli moguce da nosaci od prozora su se istrosili pa da stvaraju tu buku,ili...? Zelim taj problem rijesiti,najprije moram naci uzrok da ne dajem novce uzalud..?

ODGOVOR:

Uzrok je najlakše riješiti na način da se najprije defektira kvar a to najbolje može napraviti stručna osoba uvidom direktno na vozilu. Mogući uzroci su : šarniri i osovinice ( panti ) , bravica vrata, mehanizam podizača stakla, dovratnici ( štokovi ) vrata i hvatišta šarnira, ostali dijelovi na vratima. Pokušajte voziti s otvorenim vratima i tako zaključiti da li su uzrok vrata ili nešto drugo.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,6 HDI - FAP FILTER

Datum objave: 09.10.2011 10:54:46
Slika
PITANJE:

imam Peugeot 206 1.6hdi 2005 godina 110 ks problem mi se javlja kad upalima auto na displeju mi piše unblock dizel filter, išao sam u ovlašteni servis peugeot i kažu da nije kvar nego treba auto propuhati da bi došlo do regeneracije fap filtera, zanima me kako ću pokrenuti tu regeneraciju fap filtera šta trebam uraditi?

ODGOVOR:

Ako Vaše vozilo ima FAP filter regeneracija se pokreće automatski . Računalo motora permanentno prati temperaturu i tlak u FAP filteru . Kada računalo prepozna da je došlo do povećanja temperature i povećanja tlaka u FAP filteru aktivira se sustav regeneracije. Ako se to ne događa sustav nije u funkciji . U tom slućaju najčešći uzroci su da nema tekućine u rezervoaru za FAP filter ili je došlo do začepljenje FAP filtera . U svakom slučaju ovo je zadatak za servis a ne za Vas kao vlasnika vozila. Filter se mora očistiti ili zamijeniti  u sustav se mora napuniti aditiv-tekućina za FAP filter i na kraju se sustav mora programirati kako bi isti opet bio u funkciji.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 SDI - ABS NE RADI

Datum objave: 09.10.2011 10:36:50
Slika
PITANJE:

Pozz. Imam Golfa IV 1.9 SDI, i upalila mi se lampica od ABS, išao sam kod mehaničara rekao je da je otišao senzor. Mene zanima da li bi ja to mogao sam zamjeniti?? Znači bez odlaska mehaničaru. I ako bi mi htjeli objasniti malo postupak. Hvala

ODGOVOR:

Ako sami kupite senzor ABS-a i ako istoga zamijenite to nije garancija da ćete  na taj način obaviti popravak ABS-a . Jer uzrok ne mora biti senzor nego nešto treće ( konektori, električna instalacija, hidroagregat ) . Najbolji način je da pitate servis da li može otkloniti kvar na ABS-u . Ako servis prihvati da otkloni kvar pitajte kolika će biti cijena popravka. Nakon što servis obavi popravak,  ABS mora biti ispravan ili u protivnom Vi ne plaćate krivu defektažu niti krivo ugrađeni materijal. Na ovaj način ćete izbjeći da sami ugradite neki dio koji nije trebalo mijenjati.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - ABS NEKONTROLIRANO RADI

Datum objave: 10.10.2011 11:44:13
Slika
PITANJE:

Poštovani, ja sam Adi mehanićar i prijatelj Šemsudina Hođiča koji vam pošalje mejl kada imam problem. zadnji problem je na Pasatu v 2003 96kw Abs na lagan dodir i duže držanje čuje se aktiviranje pumpe ABSa. koristim dijagnostiku Wag KOM 704. prilikom komunikacije sa kontrolerom ABSa nema greške. kada uđem u mjerne blokove jedino pokazuje na sva četri kotača 1km a teba da pokazuje 0km. Šta da radim po vašem savjetu ada rješim problem. Veliki pozdrav za vas veliki majstore od ADija BiH.

ODGOVOR:

Postoje razne neispravnosti koje mogu utjecati na neispravan rad sustava ABS-a , međutim u ovom slučaju koji ste opisali mogući uzroci su : zračnost između senzora ABS-a i nazubljenog vijenca ( rotofonika ) , loš signal nekog od senzora kotača .  Ispitivanje se mora raditi u vožnji a brzina vozila ( kotača ) mora biti identična ( ista ) na svim kotačima . Tada se može vidjeti da li postoji razlika u brzini na pojedinim kotačima . Ako postoji bilo kakvo odstupanje u brzini pojedinih kotača , ABS će se nekontrolirano paliti baš kao što ste i Vi to opisali .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 2,0 T.S. - BALANSNE OSOVINE

Datum objave: 08.10.2011 13:53:29
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine meiču,molim vas za savjet.posjedujem alfu 156 ts 2.0,i pitanje imam u vezi sa balansirnim osovinama. Interesuje me,dali su ove dvije osovine samo zbog balansiranja motora ili služe još čemu.I drugo pitanje, dali bi bilo štetno po motoru, ako bi krače vreme oko 50 kilometara puta prešao bez kaiša, koji goni ove dvije osovine. Hvala vam puno za odgovor

ODGOVOR:

Balansne osovine imaju jedinu funkciju da omoguće amortizaciju vibracija koje stvaraju rotacione mase u motoru kao i mase u alternativnom gibanju u motoru . Neće biti nikakvih problema i ako duže vozite bez zupčastog remena balansnih osovina . Jedino motor neće raditi mirno kao kada su balansne osovine u funkciji .

na vrh Povratak na vrh

HONDA CIVIC 1,6 16V - POVIŠENA TEMPERATURA MOTORA

Datum objave: 08.10.2011 13:41:20
Slika
PITANJE:

Poštovani, kupio sam zamjenski HONDA-in čep hladnjaka. Prema katalogu u trgovini japanskih autodjelova, kupio sam čep na kojemu piše 1.1 za hondu civic 1.6 16v. Čep je mali, postoji i onaj veći. Neki dan mi je u oko upalo da na hladnjaku piše 16 ili 1.6. Dali predstavlja moj čep problem za taj hladnjak unatoč katalogu? Čep sam mjenjao jer mi je voda kuhala ovo ljeto a mjenjao sam termostat pa on nije bio problem. Pumpa vode je također ispravna. Nakon zamjene čepa, još je ponekad temperatura dizala. Pri malo agresivnijoj vožnji, nakon 5 km, kad se parkiram, čujem kao da kuha voda ali to izgleda iz hladnjaka u posudu za višak vode izlazi zrak pa se čuje kao ključanje. Dali je problem do tog čepa ili nešto drugo? Tlačili smo hladnjak na skoro 2 bara i nigdje nema probijanja. Hvala unaprijed na cjenjenom savjetu.

ODGOVOR:

Čep hladnjaka treba izdržati tlak od 1,5 bara i tada mora propustiti rashladnu tekućinu kako bi došlo do pada tlaka u rashladnom sustavu . Kada je motor i rashladni sustav ispravan tlak u rashladnom sustavu je 1,1 do 1,2 bara . Zvuk koji čujete iz hladnjaka upućuje na oštećenje brtvila glave motora . Radi toga kompresija probija u rashladni sustav i zato dolazi do prevelikog tlaka u hladnjaku . Brzim pregledom vašega vozila može se odmah zaključiti što je uzrok opisanim pojavama na vašem vozilu . Dok ne obavite stručnu kontrolu motora jako pazite da ne pregrijete motor jer visoke temperature mogu oštetiti klipni mehanizam, cilindre, radilicu .

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,8 16V - MOTOR SE UGASIO

Datum objave: 08.10.2011 13:23:14
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam FIAT brava 1.8 16V prilikom vožnje odjednom je pustio zvuk kao da ispuštate zrak i odmah se ugasio. Pokušao sam ga ponovno upaliti ali ništa. Jedino što sam vidio je da crijevo od dovoda goriva labavo stoji i da mi je tu propustilo gorivo ( nalazi se na gornjoj strani motora lijevo malo poviše posuda od vode ). Dali bi mi mogli reć jeli u pitanju taj problem ili je problem veći. Unaprijed HVALA

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu došlo je do oštećenja na cijevi za dovod goriva . Kvar se može jednostavno riješiti popravkom ili zamjenom oštećene cijevi dovoda goriva. Trošak je minimalan . Jedino što treba naglasiti je da navedena cijev mora izdržati tlak goriva od 5 bara . Radni tlak je oko 3 bara .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - NEMA DOVOLJNO SNAGE

Datum objave: 08.10.2011 13:18:08
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu pisem vam iz njemacke i imam jedan problem sa BMW 320 dizel,2001 god,136 ks,auto dobro pali,netrosi ulje,mirno i tiho radi,nedimi na auspuh samo sto ne ubrzava kako bi trebao i ide do 180 i nemoze vise a mislim da bi bez problema trebao ici 200.znaci samo je problem u ubrzavanju,interesuje me sta bi mogao biti razlog tome? Unaprijed zahvalan, Mehic Elvir

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti mogu biti mehaničke prirode, električne, elektronske, hidrauličke . Jednostavnije bih naveo slijedeće uzroke : kompresija motora, sušenje usinih kanala na glavi motora, djelomično začepljenje auspuha, filteri, dize, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, regulacioni ventil turbine, niski tlak turbine, MAP senzor , EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja pumpa, senzor položaja pedale kočnice, ECT senzor , senzor temperature goriva, senzor radilice, kontrolni modul visokotlačne pumpe, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

BMW E60 520 D - OVJES LUPA

Datum objave: 08.10.2011 12:55:57
Slika
PITANJE:

BMW 2007, E60, 520d, u zadnje vrijeme osjećam u volanu kao da mi nešto škljoca, ko da ima zračnost ili lufta. Uglavnom kad izravnavam kotaće, i kod prelaska preko većih neravnina, kao da nešto na prednjim kotačima ima lufta. Bio sam na pregledu ovjesa i sve je ok. U čemu bi bio problem

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti ili istrošenja su : krajnici spona, spone volana, radijalni ležaj zubne letve, kugle ovjesa, potporne spone, hvatišta ovjesa, selen blokovi prednjih ovjesa, traverza prednjeg ovjesa. Uzrok sigurno postoji samo treba malo više upornosti da se to otkrije .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,5 TDI QUATTRO - ZAŠTO TEŠKO PALI ???

Datum objave: 08.10.2011 11:33:06
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim audi A6 2.5 tdi, quattro, karavan iz 1999. godine, 110 kw, AFB, i već već skoro 2 godine moj mehaničar (koji važi za više nego dobrog Audi mehaničara) ne može da riješi problem paljenja u jutarnjim časovima. Naime, čak i ljeti a pogotovo u jesen i zimu auto užasno teško pali, toliko teško da nekad znam i akumulator da istrošim zbog čega sam morao investirati u OPTIMA crveni akumulator. Ukoliko uspijem upaliti auto, pojavi se i popriličan oblak dima naravno iz auspuha. Čak i u toku dana moram 2-3 puta dati kontakt prije nego zaverglam. Mehaničar je čak instalirao i relej koji na svakoj temperaturi pali grijače, zamijenio je i neki senzor, Bosch pumpa je nova stavljena prije 2 godine iako sam stavio nepovratni ventil na nju nedavno jer sam primjetio da tako malo lakše palim ujutro, odnosno da se noću gorivo vraća u rezervoar zbog nekog nedostatka. Auto ne troši ni kapi motornog ulja, prešlo je 230000km i to je garantovana kilometraža. Vuča je odlična, nema vidljivih curenja ispod motora, auto perfektno radi bez ikakvih čudnih zvukova i s normalnim taktom. PREKLINJEM VAS DA MI JAVITE SVOJE IDEJE JER ne znam više šta mi je činiti a nemam niti kome odvesti auto ko će mi sa sigurnošću otkloniti kvar. UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! Matija

ODGOVOR:

Po logičnom redoslijedu navesti ću moguće neispravnosti i uzroke radi kojih motor teško pali . To su slijedeći razlozi : akumulator i elektropokretač moraju biti u stanju zavrtiti radilicu motora s više od 150 o/min , u sustavu goriva ne smije biti zraka, grijači moraju biti ispravni, filteri, kompresija motora mora biti veća od 24 bara, relej grijača, upravljački modul grijača, ECT senzor temperature motora, dobavna pumpa, regulator količin egoriva, dize, EGR ventil, senzor položaja pumpe visokog pritiska, visokotlačna pumpa, električna instalacija od motora do ECU centrale, kontrolni modul visokotlačne pumpe, upravljačko računalo motora ECU , senzor radilice, faza motora , istrošenje na bregastim osovinama . Ispitivanje treba započeti s provjerom faze motora, bregaste osovine, mjerenje kompresije, ispitivanje diza, ispitivanje grijača i tako dalje .

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA RAV-4 - KLIZI SPOJKA

Datum objave: 08.10.2011 11:02:07
Slika
PITANJE:

Postovani tek sam kupio toyotu rav 4 2005 godiste,i sad imam problem.kada auto spustim na mali broj obrtaja u 3 ili 4 ili 5 stepenu prenosa,i pritisnem gas,ono nece da krene kako bi trebalo,tj obrtomjer pokazuje veci broj obrtaja nego sto vozilo u stvarnosti ide(proklizava lamela).Interesuje me trebam li mjenjati kompletan set kvacila sa zamajcima,lezajem,potisnom plocom ili samo lamelu,posto nema problema ni sa cim ostali,ne krci mi mijenjac pri prebacivanju u bilo koji stepen prenosa i kvacilo dobro odvaja,hvala

ODGOVOR:

Kada se dogodi da proklizi spojka tada nema nikakve logike da se zamijeni samo lamela jer bi u tom slučaju za vrlo kratko vrijeme opet došlo do proklizavanja spojke. Kada se to radi onda treba zamijeniti kompletan set spojke kako bi opet dugoročno sve ispravno funkcioniralo. Na taj način štedite Vaše vrijeme i novac.

na vrh Povratak na vrh

NISSAN ALMERA 1,5 16V - LOŠE RADI

Datum objave: 08.10.2011 10:55:01
Slika
PITANJE:

Postovanje, imam nissan almeru N16 1,5 16v sa ugradjenim TNG uredjajem. Nedavno sam imao peh, pregorele su mi 2 bombine, pa sam ih zamenuo u kompletu sa sve 4 svecice. Nakon toga auto nije hteo da prima gas u toku voznje. Jedam majstor mi je rekao da je imao iskustva sa slicnim autom i da je problem u protokomeru. Na dijagnostici javlja gresku nekog senzora za vazduh, ali nista za protokomer. Promenio sam i njega i auto vuce kao lud, ali problem je u sledecem: U jutarnjim casovima kad ga upalim i krenem auto gubi snagu i pocinje nekontrolisano da cima. Cim pocne da postize radnu temperaturu cimanje prestaje, i tokom rada na TNG nema problema. Drugi problem je da prilikom rada na leru kad motor postigne radnu temperaturu dolazi do vibricija i neravnomernog rada motora, uz neznatno variranje ler gasa. Isti problem se desava i kod rada na benzin i na TNG. Inace imam sekvent uredjaj Auto gas Italija. Bio sam u par servisa i svi prebacuju gresku na prethodnog majstora. Inace upaljena mi je chek engine lampica od trenutka ugradnje TNG uredjaja. Interesuje me da li znate sta moze da uzrokuje ovakvo ponasanje motora? Unapred hvala.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba obaviti temeljiti pregled i dijagnostiku motora i to : mehaničko stanje motora, sustav elektronskog ubrizgavanja, sueta za stvaranje iskre na svjećicama . Moguće neispravnosti su : propuštanje na usinom kolektoru, razlika u tlakovima kompresije, podešenost ventila, senzor temperature motora, MAP senzor, TPS senzor zaklopke snage, zaklopka , aktuator minimuma, lambda sonda, električna instalacija od motora do ECU centrale, EVAP ventil rezervoara, sustav za stvaranje iskre na svjećicama , ECU centrala. Detaljnim ispitivanjem svaga što sam naveo sigurno se može utvrditi što je neispravno i otkloniti kvar/kvarove.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,4 16V - TRESE SE NA LERU

Datum objave: 08.10.2011 10:29:01
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, obraćam Vam se sa problemom na vozilu Renault Megane II 1.4, 16v, 2005.g. Naime dogodilo mi se da je pukao mikro remen, podletio u zupčasti i razbio mi cijeli motor. Našao sam drugi motor sa prijeđenih 75 000 km (ugradio ga je gospodin koji radi na Renaultima) na kojem je promjenjena oba remena i od onda mi motor u leru trese (čak se i vidi na kazaljci obrtaja kako varira). Kada upalim klimu obrtaji porastu i onda je malo mirniji. Na dijagnostici ne pokazuje nikakvu grešku. Unaprijed hvala, Srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Nakon ugradnje drugoga motora Vaš mehaničar je trebao ispitati : mehaničko stanje motora, sustav ubrizgavanja goriva, sustav paljenja . Nakon dobro obavljenog ispitivanja točno se može znati što je neispravno i zašto motor loše radi na leru . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, bregasta osovina ) , ECT senzor, MAP senzor,IAT senzor, TPS senzor zaklopke, aktuator minimuma, mjerač mase zraka, električna instalacija motora, senzor radilice, tlak goriva, injektori, leptirasti ventil, ECU centrala. Greška sigurno postoji samo je treba znati otkriti .

na vrh Povratak na vrh