Danas je: 31.07.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF II - TOKARENJE ZAMAŠNJAKA ?

Datum objave: 20.11.2011 13:58:40
Slika
PITANJE:

Poštovani, Naveli ste u jednom vasem odgovoru da se zamajac nikako ne smije tokariti, pa vas pitam zasto. Ja sam davno dok sam vozio Golfa dvojku pri promjeni kvačila (nova lamela, korpa i potisni) zamajac istokario to jest samo sam ga poravnao nije bilo značajnog skidanja. Balansiranje nije rađeno. Kvačilo se ponašalo odlično. Presao sam više od 80 000 km s takvim kvačilom i onda sam ga prodao. I dalje je bilo sve u najboljem redu.

ODGOVOR:

Svaki zamašnjak ima točno određenu debljinu, savaka lamela ima točno određenu debljinu obloge na lameli, svaka potisna ploča ( košara ) ima točno određeni prednapon ( sila kojom tanjrasta opruga pritiska lamelu na zamašnjak ) . Kada se tokari zamašnjak potisna sila tanjuraste opruge je znatno slabija ( isti efekt kao kada je u izvjesnoj mjeri potrošena obloga lamele ) . Da ste kojim sličajem zamašnjak na Vašem vozilu potokarili za 1 do 2 mm , Vašim vozilom ne bi mogli savladati na najblažu uzbrdicu a za naglo ubrzanje prilikom preticanja ne mogli ni pomisliti . Zamašnjak se vjerovatno obradili ( skinuli ) za 0,1 mm pa zato niste osjetili posljedice .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 DITD - ZAŠTO JE POVEĆAN TLAK ULJNIH PARA ?

Datum objave: 20.11.2011 13:21:27
Slika
PITANJE:

Imam mazdu 626DITD-2001god-66kw! Zanima me to sto se u motoru stvara prevelik prisak i uljna para?! Motor je vec dvaput radjen,prvi put su mijenjane karike,vodilice ventila,ventili itd,a drugi nekakve platnice kod ventila. Neznam sto da radim vise i koliko moze motor s tim da izdrzi! Molio bih za pomoc!

ODGOVOR:

Veliki tlak uljnih para je direktno povezan s kompresijom motora . Kada je kompresija loša , to znači da dio stlačenog zraka prolazi pokraj klipnih prstenova i cilindra u karter . Jedini uzro je istrošenje koje može biti na klipnim prstenovima , na cilindrima ili na oboje . Ako su na Vašem motoru mijenjani klipni prstenovi onda je uzrok istrošenost cilindara . Nakon demontaže glave motora istrošenja cilindara se mogu vidjeti i izmjeriti . To je trebao vidjeti " stručnjak " koji je mijenjao klipne prstenove .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 MPI - ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 19.11.2011 18:27:30
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam Skode Octavie mk2, 2006.g., 1.6 MPI. Redovito sam je servisirao po servisnoj knjižici, i zadnji servis je napravljen na 85000km, a sljedeći bi trebao biti na 100000. U servisnoj knižici piše da se na 90000 vrši provjera zupčastog remena, a na 120000 zamjena istog. Međutim, ovih dana me nekoliko prijatelja upozorava da se zupčasti mora mjenjati na 90000km. Koje je vaše mišljenje, te kolika bi bila cijena zamjene zupčastog remena, otprilike, u vašem salonu. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Kontrola stanja razvodnog mehanizma ( zupčasti remen , natezač, pumpa za vodu , radi se na svakom servisu ) . Na 100.000 km to se također radi i ako je sve u besprijekornom stanju zamjenu možete odgoditi za slijedećih 15.000 do 30.000 km . Međutim u praksi često vidim mikropukotine i istrošenja na zupčastom remenu na 100.000 km i tada obavljam zamjenu . Točnu cijenu materijala i rada Vam mogu navesti kada me nazovete i izdiktirate podatke o vozilu koje Vam budem pitao .

na vrh Povratak na vrh

JAGUAR X-TYPE 2,0 i. - TEŠKO PALI NA HLADNO

Datum objave: 19.11.2011 17:35:21
Slika
PITANJE:

Postovanje.Imam Jaguar x type 2.0 motor v6 bensin 2002 godiste.ujutru kada je motor hladan tesko pali.starter vrti nekoliko sekundi i onda tek kasnije upali.posle kad je zagrejan pali bez problema.motor je presao 125093km.poznajem dosta oko kola radim kao mehanicar.pregledao sam ga malo al nista sumnjivo nisam nasao.check engine lampa ne svetli.sva creva su o.k.sumnjam na svecice.njih nisam pregledao.pozdrav veliki.

ODGOVOR:

Najprije morate ispitati stanje akumulatora i stanje elektropokretača . Ako isti nisu u dobrom stanju nastaje veliki pad napona prilikom startanja motora i tada na pojedinim senzorima nema dovoljno struje i zato motor otežano pali .

na vrh Povratak na vrh

LADA 1600 S - HOĆU SERVO VOLAN !

Datum objave: 18.11.2011 19:13:58
Slika
PITANJE:

Imam auto, LADA 1600 ccm, 1980 god, tip - VAZ 2106. Prije dvije godine detaljno sanirana kompletna limarija, sa zamjenom svih propalih dijelova originalnim. Potrošnja je idealna za ovu vrstu vozila, na otvorenom 8,5 l/100 km. Motor je originalan ruski, ne troši ulje, nikad ne pregrijava, niti dimi crni ni plavi dim. Jednom rađena generalka, 2007. godine zbog pregrijavanja, poslije čega je zamjenjen neispravni termostat novim, originalnim. Zbog poznate mane električne dizne na originalnom karburatoru, naknadno je ugrađen je karburator od Lade 1500 ccm. Pređena kilometraža je 91.000 km. Posjedujem originalan račun prilikom kupovine vozila 14.08.1980. godine. Odlična je amortizacija auta i poznate snage i izdržljivosti. Svi dijelovi motora i ostalog zadržani originalni. Lada nikad nije udarena u saobraćaju i cijelo vrijeme je garažirana. Jedina opšte poznata mana ovog vozila je mehanički volan. Molim vas da mi kao dokazani strucnjak odgovorite da li je moguca ugradnja ugradnja servo volana u moju LADU i ako je moguce koliko bi to moglo kostati u (KM)? Unaprijed zahvalan na odgovoru. P.S. Glavu mehanickog volana sam zamjenio novom krajem 2007. godine, ali tezina upravljanja ovim volanom je ostala ista.

ODGOVOR:

Na vaše vozilo su moguće razne dogardnje i improvizacije . Niste neveli koji bi to Vi servo volan ugradili i od kojega vozila ??? Ako se odlučite za bilo koji servo volan , ugradnja u Vaše vozilo bi bila jako zahtijevna , puno radnih sati , puno preinaka i dorada . Za cijenu ugradnje servo volana mogli bi kupiti tri lade .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PANDA 1,3 JTD - VELIKA OPASNOST ZA MOTOR !!!

Datum objave: 18.11.2011 18:44:25
Slika
PITANJE:

postovanje imam fiat pandu 1.3multijet disel motor.2005god imam problem pocelo je nesto da klepece u motoru kad je hladan i da baca bijeli dim u uzbrdici mi se gusio nije imao snagu otisao sam kod majstora i ustanovio je da treba promjenuti lanac klizace spaner sto smo i uradili.kad smo upalili motor sve je bilo ok nije dimio niti se cuo neki cudan zvuk znaci imao je pravi rad.posto se nije gasila lampica od ulja izmjerili smo pritisak ulja manometrom i na stangasu nije pokazivao nista kad smo dodali gas na nekih 4000 obrtaja pokazao je 1bar pritiska a trebao bi da baci oko 3,5 bari to je dakle kad je hladan motor molim vas da mi pomognete u ovom problemu majstor kaze da bi se trebala mijenjati uljna pumpa ali vrlo mi je tesko pronaci je polovnu anove nesmijem ni da pitam koliko kostaju hvala.

ODGOVOR:

Ako ste izmjerili tlak ulja i ako je on takav kako ste napisali , onda motor Vašega vozila ne smijete niti upaliti a na vožnju ne smijete ni pomisliti .  Razlog tome je veliko oštećenje ležajeva radilice ili same radilice. Što prije demontirajte karter motora i pregledajte sve ležajeve radilice . Možda  imate sreće da radilica nema veliko oštećenje . Drugi banalni razlozi za niski tlak ulja su : filter ulja , pumpa za ulje.

na vrh Povratak na vrh

DAIHATSU CHARADE 1,0 TS - NEDOSTAJE SNAGE

Datum objave: 18.11.2011 18:25:07
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Posjedujem Daihatsu Charade TS 1990.g., 38kw, 1.0 motor, 3 cyl. ovako ubrzanje do 100 km/h je uredu, bar mi tako djeluje, no iznad 100 katastrofa. recimo od 120-130 km/h mu treba valjda minuta ili vise, uzas, i ne razumijem u cemu bi moga biti problem. malo mu je pojacan ler gas na razvodnoj kapi, jer kada upalim svijetla trese se pa sam rekao mehanicaru da mi to malo pojaca. imam nekakvu sitnu rupicu na asupuhu. e da i treba mu malo duže da se zagrije. uglavnom svijecice i svi kablovi su novi, ocisten fergazer i dizne. da li mi mozete reci par razloga zasto bi se on tako mogao ponasati.. to je frustrirajuce. poštovanje, Vedran.

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila nema veliku zapreminu ni snagu . Kada je motor u vrhunskoj formi ( dobro podešeni ventili, kompresija veća od 13 bara, čisti usisni kanali , čicti ispušni kanali , bregasta osovina bez istrošenja, karburator ispravan i dobro podešen, predpaljenje dobro podešeno , sve ostalo bez primjedbi ) tada je snaga motora 52 KS . Vaše vozilo ima 21 godinu i na motoru sigurno postoje neka istrošenja a moguće i da je loše podešen motor ( ventili, smjesa, predpaljenje ) , to znači da motor nema spomenutih 52 KS nego 40 KS . Ta razlika se jako osjeti i na ubrzanju i na konačnoj brzini . Jedino na što možete djelovati s malo novaca je : podešenost motora, čisti filteri, ispravne svjećice .

na vrh Povratak na vrh

LADA NIVA 1,7 - RADILICA

Datum objave: 18.11.2011 18:07:04
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Ladu Nivu iz 1995. godine sa 1.7 motorom. Loša je radilica a ne može se više brusiti. Imam i radilicu od Lade Nive 1.6 iz 90tih godina ali ne znam da li odgovara za 1.7 motor. Ni u jednoj radionici za strojnu obradu nisam dobio siguran odgovor. Ako mi Vi možete odgovoriti bit ću Vam zahvalan. B. Sokač

ODGOVOR:

Radilice mogu biti na prvi pogled iste ali u detaljima se mogu razlikovati . Jedini siguran način je da mjerenjem provjerite da li su radilice iste . Najčešće razlike su na dosjedu za zamašnjak i na rukavcu za remenicu . Drugi način je da se postojeća radilica metalizira ( kromiranje ) a nakon toga da se ista obradi na potrebnu mjeru .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 1,9 TDI - NEPAŽLJIVO PRANJE MOTORA

Datum objave: 18.11.2011 18:01:05
Slika
PITANJE:

posjedujem audi A6 1.9 tdi, nedavno sam prao motor,s tim dolaze poteskoce... ima pojacan ler gas, i jako cuka u 1 i 2 brzini, mjenjao sam filter goriva, ali nije nista pomoglo, sto bi to moglo biti,,

ODGOVOR:

Uzrok je voda koja je ušla u pojedine konektore i kontakte električne instalacije . Svaki konektor i svaki kontakt se mora rastaviti očistiti i sredstvom za bolji kontakt tretirati . Radi ovakvih grešaka ponekad dolazi i do ozbiljnog oštećenja upravljačkog računala motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 16V - CURI ANTIFRIZ NA TERMOPREKIDAČIMA

Datum objave: 18.11.2011 15:02:51
Slika
PITANJE:

postovana gospodo. obracao sam se 02.11.2011god samolbom dami pomognete da rijesim problem na corsi 12 16v 1999god. od vas sam dobio odgovor da ste mi odgovorili. medjutim u mojoj E- posti ja nisam mogao naci taj odgovor. stoga vas jos jednom molim dami date savjet kako da ustavim curenje rasladne tecnosti na ona dva termo prekidaca na hladnjaku a da nemoram mijenjati hladnjak. probao sam dotezati ne ide, stavljao sam teflon traku ne pomaze, stavljao sam onu masu za dihtovanje to je ona masa sto nas laike asocira na silikon a nije to i to ne pomaze. pa vas molim uz pretpostavku da ste kroz svoju praksu se susretali sa takvim problemom dami pomognete i kazete ako ima neko srestvo koje bi dihtovalo i zatvorilo curenje.ja vjerujem da vi znate da je navoj na hladnjaku ja mislim neka vrsta plastike pa nesmije puno dotezati. nadam se da ovaj puta nece biti problema paa vas sve pozdravljam i zelim puno uspjeha u vasem poslu. bog

ODGOVOR:

Ako postoji propuštanje antifriza na navojima termo prekidača tada ni jedna masa za brtvljenje neće pomoći . Može pomoći jedino izrada novog ( većeg ) većeg navoja u koji bi se uvrnuo ( zašarafio ) adapter a u adapter bi se onda opet zašarafio termoprekidač . Kao što vidite rješenje nije jednostavno pa treba razmisliti što napraviti . Ovaj odgovor će biti prikazan i na mojoj stranici kako bi ga mogli sigurno pronaći .

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA COROLA 2,0 D-4D - KOČNICA

Datum objave: 18.11.2011 09:29:23
Slika
PITANJE:

Poštovani Vozim Toyotu Corollu 2001 god,2.0 D-4-D,E 11 Prije par dana mijenjao sam kompletne diskove i disk pločice na autu.Primjetio sam da mi na zadnjem desnom disku ostaje crta na sredini diska,kao da je usiječen od disk pločice.Da li mi možete reći u čemu je problem,kočiona čeljust ili pločice nisu dobro usjele u ležište.U servisu su mi rekli da bi problem trebao nestati kada se nakon nekoliko stotina kilometara pločice istroše. Unaprijed se zahvaljujem Srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Oštećenje koje ste vidjeli na disku nastalo je radi tvrdog predmeta koje je došlo u zahvat s diskom i disk pločicom . To oštećenje neće ništa smetati u funkciji kočenja . Vremennom će se stanje još popraviti jer će se disk i disk pločice prilagoditi jedni drugima .

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 525 TDS - TEŠKO PALI ?

Datum objave: 18.11.2011 09:22:44
Slika
PITANJE:

Problem kod BMW-a e 39 525 tds kada je vruc dugo vergla i jedva upali, hladan pali bez problema... Cim pali grejac pali dobro ali kad ga ugasim i posle 5 min probam da upalim posto je motor vruc, grejac se ne pali i on dugo vergla, posle izvesnog vremena upali!!! Mene zanima posto sam kod mnogih pokusavao da otklonim kvar, neki mi pomere palenje i to donekle se ispostavi dobro ali mi motor postaje dosta bucan... Mene zanima postoji li mogucnost da ga nekako prevarim da pali grejac i kada je vruc... Time bi resio veliki problem!!! Motor je odeadjen, kompresija dobra.. bosista kaze da pumpa nije losa nema potrebe za remontom.. Potrosio sam grdilo para i nisam resio problem!!

ODGOVOR:

Uzrok radi kojega Vaš motor teško pali kada je motor topli ili polutopli je niski tlak kompresije. Kada bi tada radili grijači motor bi upalio . Radi slabije kompresije ne može se stvoriti temperatura paljenja dizel goriva . Na Vašem vozilu napravio bih slijedeće : ispitao dize, grijače, kompresiju . Po potrebi bih ispitao i stanje akumulatora i elektropokretača . Grijači se mogu spojiti po Vašoj želji ali to nije rješenje nego improvizacija . Način spajanja grijača treba vidjeti direktno na vozilu i primjeniti odgovarajuće rješenje jer Vaše vozilo ima upravljački kompjutor motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,3 S - PODEŠAVANJE VENTILA

Datum objave: 17.11.2011 14:50:48
Slika
PITANJE:

treba mi par informacija za golf 2 1983 40kw. kolko celziusa ide termostat,koliki je zazor na usisnom ventilu akoliki na izduvnom redosled stelovanja ak moze i slika hvala unapred

ODGOVOR:

Odgovarajući termostat je onaj koji poćinje otvarati na 87°C . Ventili se podešavaju :  usisni 0,15 mm , ispušni 0,25 mm . Redosljed podešavanja nije bitan . Kada su ventili prvod cilindra na vagi podešavaju se ventili četvrtog cilindra , kada su na vagi ventili drugog cilindra podešavaju se ventili trećeg cilindra . Isto tako kada su na vagi ventili četvrtog cilindar podešavaju se ventili prvog cilindra i kada su na vagi ventili trečeg cilindra podešavaju ventili drugog cilindra .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI - VISOKOTLAČNA PUMPA

Datum objave: 17.11.2011 23:40:59
Slika
PITANJE:

veliki pozdrav uz najbolje pohvale ,imam golfa 3 1.9tdi,problem je taj da pusta gorivo na bos pumpi ,tj na gornjem poklopcu pumpe te na spojevima ispod i to zimi i dok je motor hladan ,kada se zagrije sve prestane ,molim za savjet,da li postoji neki adativ za bar privremeno zaustavljanje curenja goriva ,unaprijed hvala .

ODGOVOR:

Ne postoji aditiv koji bi stavili u gorivo i zabrtvili visokotlačnu pumpu . Možete se voziti tako još dok ne nastane jače propuštanje iz pumpe ili dok pumpa ne poćne vuči zrak . Tada ćete morati obaviti servis pumpe .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,5 TDI - NESTAJE ANTIFRIZ

Datum objave: 17.11.2011 14:32:44
Slika
PITANJE:

poštovani. ovako imam passata 2.5 tdi v6 automatik 150 ks.poceo mi je naglo gubit antifriz u posudi i pregrijavati se pa onda ispusta antifriz na onom pipku ispod posude,također su i crijeva tvrda a kad otvorim cep izleti mu zrak,promijeni sam cep i dalje imam te iste probleme.a tenperatura u kabini mu je na 90 stupnjeva...hvala unaprijed

ODGOVOR:

Sve što ste naveli ukazuje na oštećenje brtve glave motora . Radi toga kompresija može probijati u rashladni sustav, stvarati veliki tlak u sustavu , izbacivati rashladnu tekućinu na čep ekspanzione posude . Najprije treba ispitati isparvnost termostata , pumpu za vodu i hladnjak . Nakon toga se može opravdano sumnjati u brtvu glave motora . Ako je nešto nejasno javite se opet .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 16V - NA UZBRDICI GUBI BRZINU

Datum objave: 17.11.2011 23:44:33
Slika
PITANJE:

Poštovani! Javljam se vezano uz svoj problem sa Focusom 1.4 16v iz 2001 godine. Prva sam vlasnica, a auto ima 90000 km. U zadnje vrijeme vozeći se po uzbrdici auto gubi gas i brzinu, pa je pri savladavanju uzbrdice potrebno šaltanje u prvu, što sam prije prolazila u trećoj (ili drugoj)brzini. Kad je na rezervi guši se i u prvoj brzini i jedva da savlada malo veći uspon. Kasnije na ravnom je opet sve ok. Zahvaljujem na odgovoru i srdačno Vas pozdravljam. Iva

ODGOVOR:

Najčešći uzroci radi kojih motor nema snage su : filteri, niski tlak goriva, nečisti injektori, pojedini senzori motora, davači impulsa, aktuatori, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora . Točan odgovor mogu dati nakon pregleda vozila a nakon toga se može znati i cijena popravka. Pregled vozila je kod nas besplatan .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,5 DCI - GRIJAČI ?

Datum objave: 17.11.2011 11:01:26
Slika
PITANJE:

Poštovanje g.Meić.imam Renault megan II 1.5dci 120000km u odličnom stanj, ali imam problem sa grijačima.u zimi jako mi kratko rade sekundu do dvije maksimalno kad je vani ispod nule,i onda teško pali prvi put dugo alnasa a poslje je dobro. Dali se može duljina rada grijača porodužiti da oni griju duže? dali oni imaju veze sa kompijutorom auta ili imaju relej.Preko ljeta pali bez probleme i u zimi kad se svaki tren pali.Imam na njemu automatsko palenje sam si da kontakt uključi grijače i alnasa.mislim da pre kratko rade grijači jer za dvije sekunde ne može ugrijati smjesu goriva. Koje je vaše mišljenje? Unaprijed puno HVALA!!!

ODGOVOR:

Moje mišljenje je da uzrok nisu grijači nego neki drugi razlozi . Grijači na svim DCI motorima rade kratko jer direktno zagrijavaju cilindar i komoru za izgaranje. Zato bi trebali ispitati i druge moguće razloge i to : prisutnost zraka u gorivu, filtere, senzor temperature motora, senzor tlaka goriva, solenoid za tlak goriva, dize, EGR venti, električnu instalaciju i konektore motora, mehaničko stanje motora . Može se također ispitati ispravnost grijača i ispravnost upravljačkog modula grijača .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - VEĆE GUME

Datum objave: 17.11.2011 09:11:23
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem peugeota 206 i imam u planu promjeniti gume i felge! Trenutno su na njemu tvorničke čelične felge s gumama 175/65/14 a sada bi stavio aluminijske felge s gumama 195/65/15! Zanima me da li će se povećati potrošnja goriva i ako hoće da li znate koliko bi to bilo otprilike u postocima! Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Nije realno da umjesto originalnih guma 175/65-14 stavite gume 195/65-15 . Razlika u promjeru guma može biti samo 2,5 % a u ovom slučaju bi to bila razlika od 8,75 % . Naravno da bi se mogli voziti i na tim većim gumama , međutim ubrzanje vozila bi bilo znatno slabije a potrošnja goriva bi se povećala za 15 do 20 % .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F 1,4 i. - NISKO HVATA KUPLUNG

Datum objave: 16.11.2011 16:41:31
Slika
PITANJE:

Poštovani! Prvo da pohvalim ovo što radite,svaka čast! Imam jedan problem,nadam se da ćete mi pomoći ili me barem usmjeriti na što da obratim pažnju. Imam opel astru f,motor 1.4 benzin(obični) 2001. godina sa prijeđenih 101000 tisuću km.Auto je savršen,ali već neko vrijeme me muči problem sa kvačilom. Problem je taj što kvačilo prenisko odvaja,onda se teže ubacuje u brzine,pogotovo u prvu i drugu.Znači kvačilo odvaja nisko(odmah na početku).Pomicao sam onaj vijak i maticu na sajli i neko vrijeme je bilo odlično ali sad se opet javlja isti problem.Sumnjao sam da se vijak pomakne u matici pa sam bilježio kako stoji i nije problem u tome.Znam da inače kvačilo proklizava,potroši se pa odvaja skroz daleko ali kod mene odvaja odmah na početku.Možete li mi reći što bi to moglo biti?Auto ima 101000 tisuću km.Što se tiče kretanja i vožnje sve je u najboljem redu,nema trzanja,podrhtavanja niti ikakvih čudnih zvukova. Oprostite zbog malo dužeg pojašnjenja,nadam se da sam Vam uspio objasniti svoj problem. Unaprijed veliko hvala!

ODGOVOR:

Prema vašem detaljnom opisu mogući uzroci su : dotrajalost i istezanje kuplung sajle, defekt ili istrošenje na smoj vilici potisnog ležaja , istrošenje na mehanizmu pedale spojke, istrošenje i dotrajalost samog potisnog ležaja i tanjuraste opruge spojke . Logično je da obavite provjeru jednostvanijih dijelova sustava a to je kuplung sajla , pedala spojke jer se za to ne treba demontirati mjenjač.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,4 i. - NEMA SNAGE I VIŠE TROŠI

Datum objave: 16.11.2011 22:55:04
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću vozim renault megan clasik 1.4e iz 1997 god. ima 145000 km i redovito je servisiran.Molim Vas da mi pokušate odgovoriti na sljedeće,u posljednje vrijeme događa se da stiskanjem papučice gasa ne prima gas kao prije već polako ubrzava i kao da mu fali snage,a kada stisnem papučicu do kraja nemam dojam da postižem turažu maksimalno kao ranije.Štelao sam ventile kod automehaničara i on mi je rekao da mi je motor jako čađav i da je to od brze vožnje,a ja mislim da to nije razlog jer ja ne vozim brzo.Pa me zanima koji je razlog toga čađenja i dali je to razlog gubitka snage motora i drastično povečane potrošnje goriva.Također me zanima dali moj auto ima kompjuter koji regulira potrošnju goriva,jer su mi u servisu pomoću laptopa šteleli peljenje još 1998g pa neznam dali je to preko kompjutora u autu ili je to nekakovi drugi sistem. Unaprijed Vam se zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Gubitak snage motora i povećana potrošnja goriva su međusobno povezani . To mogu kazati i na drugačiji način . Kada motor odlično radi ,  kada ima  maksimum snage i kada odlično ubrzava potrošnja goriva je najmanja . Iz vašeg opisa nije teško zaključiti da motor ne radi ispravno i zato nema snage a potrošnja goriva je velika . Brza vožnja nije uzrok da je motor čađav, to je besmislica. Mogući uzroci radi problema koje ste naveli su : tlakovi kompresije, suženje usisnih kanala, propuštanje na usisnom kolektoru, lambda sonda, pojedini senzori motora, tlak goriva, injektori, mjerač mase zraka, TPS senzor zaklopke snage, električna instalacija motora, ECU centrala. Vaše vozilo ima elektronski sustav ubrizgavanja goriva kojime upravlja kompjutor . Radi svega što ste naveli potrebno je napraviti kompletnu dijagnostiku motora i nakon toga bih Vam točno mogao reći što je neispravno i uz Vašu suglasnost otkloniti kvarove kako bi motor opet imao potrebnu snagu i normalnu potrošnju goriva. Ako ima kavih nejasnoća javite se opet .

na vrh Povratak na vrh