Danas je: 03.09.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

ROVER 200 1,1 i. - GASI SE

Datum objave: 24.10.2011 14:28:35
Slika
PITANJE:

imam rover 200,1.1,98g.p.pre par meseci sam ostao bez goriva,ali kad sam natocio nije hteo da krene ili kad krene gasio se,zamenio sam pumpu za gorivo ali ni tada nije bilo puino bolje,gasi se u prvoj i drugoj brzini nekad i u trecoj ali obavezno kad skrecem ulevo-nikad udesno.priblizno najnormalnije radi kad natocim vise od pola rezervoara goriva.sta je u pitanju?majstori mi govore da je elektrika ili da ova pumpa nije originalna roverova.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti mogu biti brojne i zato treba ispitati slijedeće : rezervoar i sklop pokazivača goriva na kojemu se nalazi pumpa za gorivo i cijevi pumpe za gorivo, filter goriva, regulator tlaka goriva, tlak goriva, injektore, cijevi dovoda goriva. Nakon toga po potrebi treba pregledati  : sustav za stvaranje iskre na svjećicama , senzore motora, motorić minimuma. Na Vašem vozilu najprije bih provjerio mehaničko stanje motora i izmjerio tlak goriva.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DCI - NEPOZNAZI ZVUK ?

Datum objave: 24.10.2011 14:11:35
Slika
PITANJE:

Postovani Meic... Vlasnik sam Renault Scenic-a 2002 god. 1.9 DCI i imam jedan problem... Naime, pojavljuje se neki zvuk u vidu blagog lupanja, za koji ne znam odakle dolazi. Medjutim taj zvuk se pojavljuje samo kada je auto na ler-u, a zvuk se gubi kada je gas presao 1200 obrtaja. Moja pretpostavka je da zvuk dolazi sa bosch pumpe?! Bila bih Vam jako zahvalna kada bi me Vi posavjetovali. Unaprijed veliko hvala Veliki pozdrav

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu a bez mogućnosti da pregledam Vaše vozilo mogu opčenito navesti gdje može nastajati opisani zvuk. To mogu biti slijedeća mjesta ; u mjenjaču, na ispušnom sustavu, na nekom od ležajeva razvodnog mehanizma, na plastičnim poklopcima motora. Kada motor radi na leru, stisnite pedalu spojke i ako zvuk prestane to je znak da isti nastaje u mjenjaču.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 2,0 DTI - TEŠKO PALI

Datum objave: 24.10.2011 12:24:59
Slika
PITANJE:

Poštovani ! Posjedujem putničko motorno vozilo ,,Opel Astru" G , 2.0 TD , godina proizvodnje 12/2000, 74kW /101 . Naime , vozilo se nalazi u veoma dobrom stanju , međutim u posljednji par dana u jutru neće da upali , tjst. vozilo veoma dobro vergla ali neće da upali na izduvnu granu - auspuh ne izbacuje nikakav dim . Provjerom kod majstora utvrđeno je da ne valjaju prelivna crijeva i ista sam zamjenio , te je utvrđeno da nevalja ni jedan grijač te je i to promjenjeno . Međutim i dalje nešto ne štima te neće da upali prvi put u toku dana te smo je tako u dva navrata palili na šlepanje i ona odmah upali i po čitav dan kada kod želim ona ponovo pali , osim kada ga ostavim jedno 3 - 4 sata da stoji onda ponovo teško pali (malo duže) vergla . Neki od majstora mi savjetuju da provjerim boš pumpu dok neki gumice na diznama ali oni sa sigrunošću ne mogu reći koji je točno kvar. Vozilo veoma dobro vuče , nema potrošnje ulje niti da sam primjetio nekih drugih nepravilnosti . Molim , vas da mi vi date svoje mišljenje šta bi sve trebalo provjerit jer neki drugi majstori tvrde da nije do bosch pumpe jer ona kad nevalja neće uplatiti ni na šlepanje . Molim , vaš odgovor.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : upravljački modul grijača, prisutnost zraka u sustavu goriva, loša kompresija, filteri, senzor temperature motora, dize, EGR ventil, električna instalacija od motora do ECU centrale, senzor radilice, ECU centrala. Pregledom Vašega vozila stručna osoba može točno reći što je neispravno i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

FORD Ka 1,3 i. - OBAVITI PREGLED PRIJE KUPNJE

Datum objave: 23.10.2011 14:48:10
Slika
PITANJE:

Poštovani, ocjena 10/10 za inernet stranicu Zamolio bih Vas za mišljenje o kupnji Forda Ka , motor 1.3 ( 1997 - 2002 god ) Nisam našao baš puno informacija o tom modelu Forda pa bi mi Vaš komentar bio jako značajan ! Hvala

ODGOVOR:

Vozilo je vrlo interesantno, razlikuje se od drugih vozila po izgledu i nekim rješenjima . Kvaliteta vozila je solidna . Održavanje vozila nije skupo jedino je zahtijevno za obavljanje pojedinih servisnih radova . Jedina mana vozila je godina proizvodnje i stanje u kojemu ćete možda zateći vozilo. Prilikom odabira vozila svakako treba obaviti stručni i detaljan pregled svih sustava na vozilu . Posebno treba ispitati stenje motora, mjenjača, podvozja, eko-test . Ako vozilo nije imalo potrebnu pažnju ( redovito i kvalitetno održavanje ) troškovi dovođenja u ispravno stanje mogu biti veći nego cijena vozila. Te činjenice su mi poznate jer često obavljam takve preglede na raznim markama vozila. Po potrebi javite se opet .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI - POVREMENO NEMA SNAGE

Datum objave: 23.10.2011 09:53:21
Slika
PITANJE:

Audi A4 1.9 TDI, 97.god. 81 kW. Problem se javlja pri vecim obrtajima i brzini pre 100 km/h kad ne prima vise gas i naduvava usisno crevo. Kad se motor ugasi i ponovo upali, normalno vuce dok se ponovo ne desi isti problem. Nekada pri paljenju lupa kao da ne rade svi cilindri, al kad se ugasi i ponovo zavergla, normalno radi. Unapred hvala!

ODGOVOR:

Ako motor nema snage kod povišenog broja okretaja potrebno je ispitati slijedeće : ventil za rsterećenej turbine, statorske lopatice turbine, tlak turbine, elektropneumatske ventile za regulaciju tlaka turbine, senzor tlaka zraka, mjerač mase zraka, EGR ventil, regulator količine goriva, mehaničko stanje motora , dize, visokotlačnu pumpu . U ovom slučaju najprije treba ispitati mehaničko stanje motora , tlak turbine , nakon toga i sve ostalo.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BX 1,9 i. - NE PALI NA BENZIN

Datum objave: 23.10.2011 09:46:45
Slika
PITANJE:

Poštovanje, gospodine Meić! Nadam se da ćete odgovoriti jer bi mi Vaš odgovor veoma značio. Naime, radi se o Citroenu BX 1.9, 1988. godina, bezin-plin. Problem je sledeći: kada odstoji duže ili preko noći, neće upaliti na benzin. Kada se spoji na plin, upali bez problema. Kasnije, kada ne stoji duže od npr. 2-3 sata, upali normalno i na benzin. Inace, odlično ide i vuče kako na plin tako i na benzin. Proverena je benzinska pumpa, injektori, pritisak koji pumpa daje...sve je to u redu. Ako mogu da Vam opisem, gorivo dodje do injektora, ali se oni ne otvore da bi auto upalio, tako su mi rekli. I sada, na desnoj strani motora postoje neka dva senzora; jedan je senzor temperature rashladne tečnosti(zamenio ga i ništa), a drugi senzor položaja radilice( sada je nagadjanje da li menjati njega, može li praviti ovakav problem). Nadam se da sam uspeo da Vam opišem kakav je problem, i da ćete imati vremena da mi odgovorite o čemu bi moglo da se radi. Unapred zahvalan, Luka!

ODGOVOR:

Kada vozilo ima ugrađeni plinski sustav , najčešći uzroci teškog paljenja su loš rad benzinskih injektora . Uzrok tome su nečistoće koje se stvaraju na ventilu injektora . Problem s emože riješiti ultrazvučnim čišćenjem injektora . Drugi česti problemi su : filteri, senzor temperature motora, aktuator za kontrolu zraka na minimumu ( motorić lera ), senzor protoka zraka, tlak goriva i količina goriva, zaklopka snage, pad napona na pojedinim konektorima i električnim vodovima, mehaničko stanje motora ( propuštanje na usisnoj grani, kompresija, faza motora ), dotrajao akumulator , loše stanje elektropokretača. Pojedine dijelove ne mijenjajte na osnovu pretpostavki nego na osnovu ispitivanja i utvrđivanja njihove neispravnosti.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,8 D - TEŠKO PALI

Datum objave: 22.10.2011 21:45:09
Slika
PITANJE:

Imam Ford Fiestu 1.8 D.1996 Imam problem sa prvim paljenjem,potrebmo je jako dugo alnasovati da bi upalila, a i kad upali izbaci oblak dima. grijaći,alnaser i akumulator skoro novi.Što mi je činiti jer razni majstori su mi promjenili grijaće,alnaser i akumulator ali stanje isto. Molim Vas za savjet,unaprijed se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Ako su akumulator i elektropokretač ispravni znači da je broj okretaja radilice prilikom startanja dobar. Drugi mogući uzroci su : zrak u sustavu goriva, filter goriva, dize, kompresija ( niska ) , nepovratni ventil za gorivo , faza motora , ispravno podešeno početno predpaljenje . Na Vašem vozilu najprije bih provjerio fazu motora, podesio ventile, izmjerio kompresiju, ispitao dize .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 B4 2,0 i. - KAKO STEGNUTI GLAVU MOTORA ???

Datum objave: 22.10.2011 21:33:50
Slika
PITANJE:

pozdrav, na mom audiju 80 b4 2,0 benzin treba da se zamjeni brtva glave,medjutim ja imam kilo kljuc od 8 - 70 Nm,od kolega sam cuo da se sarafi na glavi zatezu na 9 ili 10 al cega jel Nm ili kg tacno neznam a na mom kljucu imam samo oznake Nm,i molio bih vas za upute kako sve izvesti. hvala. LP

ODGOVOR:

Kada već postavljate stručna pitanja i kada želite obaviti i stručne radove na motoru onda bi trebali znati da prilikom postavljanja ovoga pitanja treba obvezno navesti : godinu proizvodnje , tip motora, snagu motora, slovnu oznaku motora . Ako je to motor sa slovnom oznakom ABK i ako je snaga motora 85 KW vijci glave motora se zatežu na slijedeći način : 40 Nm, 60 Nm, +90°  , +90° . Vijci glave moraju biti novi.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 55 - SLABO GRIJANJE

Datum objave: 22.10.2011 21:25:12
Slika
PITANJE:

Postovani.Posjedujem fiat punto 55,98god.prije par dana sam mjenjao antifriz u servisu i stalo je oko 3,5litra.motor je ugrijan ventilator se upalio i samim tim je navodno sistem ozracen.ako se to tako radi,a drugi problem je u grijanju ,kad se prebaci na grijanje ,puse mlako bez obzira koliko je auto u pokretu,i osjeti se smrad na antifriz,molio bih vas da mi pomognete oko mog problema ako sam vam dao dovoljno detalja ,unepred se zahvaljujem

ODGOVOR:

U rashledni sustav vašega vozila stane 4,6 litara . Ako u rashladnom sustavu ima zraka grijanje će biti slabo. Na cijevima postoje dva ventila za odzračivanje rashladnog sustava. Uz to mora biti ispravan i termostat a rashladni sustav ne smije propuštati. Miris antifriza se ne smije osjećati. Pregledajte sve spojeve, hladnjak, motor i radijator grijača u kabini.

na vrh Povratak na vrh

VOLVO S40 1,8 i. - PROBLEMI NAKON PRANJA MOTORA

Datum objave: 22.10.2011 20:11:18
Slika
PITANJE:

Oprao sam motor na Volvu S40 i sad imam problem, nece da mi prebaci na plin (ima ugradjen fabricki plin), non stop radi ventilator hladnjaka i nece da ukljuci klimu kad startujem na prekidac.

ODGOVOR:

Pranjem vozila izazvali ste oksidaciju na pojedinim konektorima, kontaktima i električnoj instalaciji. Potrebno je detaljno i kvalitetno odspojiti svaki konektor i svaki kontakt . Tada treba svaki spoj dobro osušiti komprimiranim zrakom, očistiti od korozije i zaštititi antikorozivnim sredstvom. Dok to ne napravite nemojte voziti jer mogu nastati oštećenja na pojedinim elektronskim sklopovima i upravljačkom računalu motora.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,4 12V - LAMPICA MOTORA

Datum objave: 22.10.2011 19:03:52
Slika
PITANJE:

Postovani Potrebna mi je vasa pomoc ,vlasnik sam Fiata bravo 1,4 12v 98god i imam problem od kako je malo hladnije vrijeme dok je vozilo hladno u voznji mi upali lampicu motora kada se motor ugrije i pri ponovnom paljenju lampica motora se ugasi i ne pali se dok god se temperatura ne spusti na polaznu tacku,nikakve poteskoce nisam osjetio na vuci ne trza i tome sl.i malo mi je cudan rast temerature u voznji skroz slabo ali pri gasenju i ponovnom paljenju kazaljka odskoci pa se postepeno spusti na nulu.Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora se pali kada postoji greška u sustavu dobave goriva, u sustavu paljenja u povećanoj količini CO i HC na ispušnim plinovima. U ovom slučaju moguće neispravnosti su : filteri, termostat, lambda sonda, nečisti injektori, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature usisanog zraka, senzor položaja leptirastog ventila, mjerač mase zraka, svjećice, bobina, električna instalacija, ECU centrala. Ispitajte sve što sam spomenuo.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,9 D - NE RADI CENTRALNO

Datum objave: 22.10.2011 18:51:42
Slika
PITANJE:

Poštovani,ne radi mi centralno na škodi feliciji 1.9D 99 godina,gdje se nalazi kompresor centralnoga i šta bi trebalo napraviti?Hvala.

ODGOVOR:

Ne postoji kompresor za centralno zaključavanje . Centralno radi pomoću elektrike. Sve bravice su povezane električnom instalacijom a svaka bravica ima svoj električni aktuator ( motorić ) . Okretanjem ključa na bilo kojoj bravici zatvara se strujni krug koji aktivira pojedine aktuatora na bravicama ( elektromagnetski ) . Najčešći kvarovi su : električna instalacija, aktuatori bravica, mehanički dio bravice ( istrošenje , blokada ) . Najprije provjerite mehaničku ispravnost barvice vozačevih vrata a nakon toga aktuatore bravica.

na vrh Povratak na vrh

FORD ORION 1,4 GL - ZAŠTO SE UGASI ?

Datum objave: 22.10.2011 18:43:09
Slika
PITANJE:

Postovani gosp.Meic,imam problem sa Ford Orionom,1984.god,1,4 GL,1271 Cubika,51 Kw,motor je potpuno u redu,ne trosi ulje,u zadnje vrijeme kada ga upalim ,radi par minuta i onda se ugasi,poslje izvjesnog vremena desava se isto.Pumpa za gorivo je nova i kada skinem crijevo sto vodi na karburator i startujem benzin ide pod mlazom.Skidao sam elektroniku na razvodniku paljenja(posto nema platina) i izmedju metalnog kucista i nozica sam mjerio otpor : 1 i kuciste 00(kratki spoj),2 i kuciste 0,05 Oma i varira dodje na 0,01 Oma,3 i kuciste 1 to jest beskonacni otpor,4 i kuciste 6.65 oma.Na ovoj elektroniki je radio besprjekorno dok nije pocelo da se desava gore navedeno.Stavljao sam drugu el.iz polovnog razvodnika i kod njega je 3 i kusiste u kratkom spoju .Auto upali ,radi minut dva i ugasi se.Da li treba da kupim novu elektroniku posto nemam parametara za vrijednosti iste.Hvala vam velika na savjetu koji ce nadam seuskoro stici .PS vozim novijeg Forda dizela ali Orion mi je legao i zao mi ga je baciti !!

ODGOVOR:

Trebalo bi krenuti nekim drugim redoslijedom nego što ste Vi počeli . Najprije pregledajte mehaničko stanje motora i to : fazu motora, kompresiju, zabrtvljenost usisnog kolektora . Nakon toga se pozabavite rasplinjačem ( karburator ) . Po potrebi istoga rastavite , očistite, složite , podesite . Kada ste sigurni da je rasplinjač u redu možete provjeriti kvalitetu iskre na svjećicama. Jedin pravi način kako to provjeriti je dvokanalni osciloskop ili mototester . Na taj način možete vidjeti : da li probijaju kablovi, kakva je arzvodna kapa, kakva je iskra na svjećicama, kakav je razvodnik paljenja . Drugi načini ispitivanja nisu pouzdani niti sigurni .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - NE REAGIRA NA KLJUČ

Datum objave: 22.10.2011 18:21:30
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam golf 4 1,9 TDI 2004. Jučer kada sam stavio ključ u bravu nije uopće dao kontak. Ništa se nije dogodilo ni kada sam okrenuo ključ samo tišina. Nisu se upalile lampice niti podigao mjerač benzina ništa. Radio je upalio. Svjetla su radila. Svjetla na kontrolnoj ploli također. Pokušao sam par puta vaditi i stavljati ključ i nakon jedno desetak pokušaja uhvatio je kontakt i uspio sam upaliti auto. Jutro opet ista priča. Što se događa?? Hvala Pozdrav

ODGOVOR:

Postoje tri moguća razloga radi kojih niste mogli upaliti motor a to su : akumulator, elektropokretač, kontakt brava. Prvo što trebate napraviti jest ispitivanje akumulatora . Kapacitet akumulatora mora biti veći od 60% . Ako je akumulator dobar tada se ispituje elektropokretač . Dotrajao elektropokretač se može uredno servisirati . Ako ima kakvih nejasnoča javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V MOTION 2,0 TDI PD - ČUDAN ZVUK KOD KOČENJA

Datum objave: 22.10.2011 18:12:36
Slika
PITANJE:

Imam golf v 4motion 2.0tdi 2005g 136 tisuca km s napravljenim redovnim servisima i velikim servisom. Odnedavno sam prvi put iskusio ga vozit po snijegu, i pri naglijem kočenju desilo mi se da je pedala kočnice počela podrhtavat i varačat mi se snažno natrag i počela bit sve tvrđa, toliko da sam ju mogo jedvice centimetar pritisnut.Zvuk je bio kao da se nešto lomi(primjerice zvuk kad se snažno lome zupčanici) i toliko glasno da su se zvuk i vibracije osjetle snažno u autu. Auto mi nakon toga i dalje normalo koči i pitao sam okolnog mehaničara i rekao mi je da je to normalno. Htio bi napomenut da sam i druge aute vozio po snijegu i probavao naglo kočit i proklizavat ali tako nešto još nisam doživio. DALI BI MOGAO BIT PROBLEM S ABSom ili nečim drugim?

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu nije ništa neispravno a zvuk koji čujete je zvuk hidrauličnog agregata ABS-a . Kada bi bila bilo kakva neispravnost na sustavu ABS-a upalila bi s ekontrolna lampica a ABS bi bio izvan funkcija . Kada bi tako vozili u uvjetima kao što ste vozili ( po snijegu ) tada nebi čuli nakakv zvuk jer je ABS izvan funkcije.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - LAMPICA AKUMULATORA

Datum objave: 22.10.2011 18:04:46
Slika
PITANJE:

pozrav.vidim da imate skoro na svako pitanje odgovor i sigurno ste vrhunski znalac i to mi je drago, vec imam problem ako se vec moze nazvati problemom,gori mi sijalila od akumulatola non stop.obicno je gorila dok se gas ne doda ali sada ostaje i nakon gasa,izdubi ona mozda 50%jacine ali gori,pačli kao i prije i ne osjeti se na svjetlima da su umanjila.auto je golf 2,hvala unaprijed

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu sigurno treba napraviti servis alternatora . Neispravnosti koje možete očekivati u alternatoru su : diodni most, regulator napona, četkice, klizni kolutovi četkica, ležajevi alternatora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - TRESE VOLAN

Datum objave: 22.10.2011 18:00:11
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Imam golf 4 1.9 tdi. Prije par mjeseci sam mjenjao prednji lijevi kineticki zglob u kompletu, i odmah posle toga su poceli cudni zvuci na tom tocku prilikom kocenja, kao da nesto grebe ali ne konstantno vec u jednakim intervalima,a onda je poceo i upravljac da trese cak i pri malim brzinama. Kada sam otisao u servis promijenili su disk plocice i obradili diskove jer su kao bili dobri. Posle toga nakon 200 km imam isti problem. Molim za vas savjet i unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Ako je homokinetički zglob odgovarajući i ako je isti ispravno ugrađen , uzrok treba tražiti u nekim drugim dijelovima i sklopovima . To mogu biti : kočna kliješta, nosači kočnih kliješta, hidraulka prdnjih kočnica, fleksibilne cijevi kočnica, gume, felge, dijelovi prednjih ovjesa, ležajevi, rotirajući dijelovi transmisije. Točan uzrok mogu navesti tek nakon neposrednog uvida i ispitivanja na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - RADNA TEMPERATURA

Datum objave: 22.10.2011 17:36:26
Slika
PITANJE:

Gospodine meicu Dali je moguce da se momtor ne moze ugrijati tj dostignuti radnu temperaturu da bi otvorio termostat. Kada radi na mjestu na ler gasu za koliko treba da ugrije motor da bi otvorio termostat? naime ja sam cekao petnaestak minuta i nije otvorio , a to sam utvrdio tako sto sam video da donje crijevo koje ide od termostata do hladnjaka je i dalje hladno. e sad moje pitanje je dali je to normalno i sta moze biti uzrok ovome da se motor ne grije . Da napomenem termostat sam promenio i stavio novi originalni, termo davac na glavi promenjen takodje novi, pumpa za vodu je menjana pre 8 000 km takodje nova. sta moze biti problem i kako da utvrdim dali termosta otvara (ako nije ispravno ovo kao sto sam ja proveravao to jest da se ugrije crijevo od termostata do hladnjaka) rec je o passatu 1.9 tdi AFN, 81 kw, 1999 god.

ODGOVOR:

Ako ste ugradili novi termostat i ako je termostat originalni , ako u rashladnom sustavu ima dovoljno tekućine motor će se sigurno zagrijati. Najbolji način da ispitate ispravnost termostat je da motor zagrijavate u vožnji . Nakon 5 do 10 kilometara motor će postići radnu temperaturu . Termostat je ispravan ako na otvorenoj cesti imate normalno grijanje u vozilu i ako termostat održava radnu temperaturu motora većom od 84°C . U slučaju da je grijanje odlično a temperatura motora na pokazivaču temperature niska , neispravan je senzor temperature na glavi motora.

na vrh Povratak na vrh

VW SHARAN 1,9 TDI - NE RADI GRIJANJE

Datum objave: 22.10.2011 17:18:48
Slika
PITANJE:

dobar dan postovani meic!treba mi jedan savet .pre nedelju dana sam kupio sharan 1.9 tdi 1999 god.sta se desava nemam grejanje u kolima onda sam nazvao prodavca koji mi je prodao auto reko mi je da nema unutra termostar !sta se desava cim ukljucim grejana u autu upali mi se ventilator kod motora ali cim pritisnem eco stednja onda ugasi ventilator zeleo bih da znam dali moze stvarno da bude da je do termostata posto mi je receno da nema termostat unutra ili je nesto drugo u pitanju !hvala najlepse

ODGOVOR:

Ako motor ne može postići radnu temperaturu koja treba biti 90°C onda je termostat neispravan ili ga nema . Vožnja bez termostata je štetna za motora a uz to ne radi ni grijanje u vozilu. Ugradite originalni termostat .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DTI - BIJELI DIM

Datum objave: 21.10.2011 17:43:38
Slika
PITANJE:

IMAM JEDAN PROBLEM SA RENAULT SCENICOM 1.9 DTI 72 KW 2000 GODIŠTE. PRILIKOM HLADNOG STARTA POJAVI SE BIJELI DIM AUTO SJAJNO PALI I VUĆE SKORO SAM ZAMIJENIO ULJE I FILTER I SIPAO SAM MOBILE1 5W30 SINTETIĆKO ULJE KOJE SAM KUPIO U AMERIĆKOM PX-U KAD RADI MIRAN JE MOTOR NEMA VIBRACIJA SAMO ME ZABRINJAVA ZAŠTO DIMI KAD SE UPALI I DODA GAS. SKORO SAM BIO NA TEHNIĆKOM PREGLEDU I NA MJERENJU GASOVA POKAZAO JE 0.1 DA NAVEDEM DA JE VOZILO PREŠLO 210 000 KM I SVE JE REDOVNO SERVISIRANO U RENOLOVOM SERVISU UNAPRIJED ZAHVALAN.

ODGOVOR:

Bijeli dim je normalna pojava kod hladnog starta motora . U ispušnim plinovima ima i vodene pare i kada je hladno vrijeme to se vidi na mnogim vozilima. Nakon što se zagrije motor i ispušni sustav bijeli dim gotovo u potpunosti nestaje. Bitno je da kontrolirate nivo rashladne tekućine , ista ne smije nestajati iz ekspanzione posude. Ako je nivo tekućine uvijek isti Vaše vozilo je ispravno.

na vrh Povratak na vrh