Danas je: 01.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 206 1,4 i. - SKIDANA KILOMETRAŽA?

Datum objave: 01.10.2011 20:16:35
Slika
PITANJE:

Poštovanje prije par mjeseci kupio sam Peugeot 206 1.4,benzinac,sa autom je zasad sve u redu no nažalost vlastitom nepažnjom pri kupovini sada sam utvrdio sljedeće: na zapisniku o tehničkom pregledu otprije godinu dana dok je bio kod bivšeg vlasnika piše broj prijeđenih kilometara 121388 a na displayu kad sam ga kupovao bilo je 69903 što je uvelike pomoglo pri izboru i naravno cijeni.Ispada da je bivši vlasnik krivotvorio broj prijeđenih kilometara,da li je to moguće i kako to dokazati?Da li je moguće da su na tehničkom pregledu napravili pogrešku?Što mi je činiti? Zahvaljujem

ODGOVOR:

Gotovo na svim rabljenim automobilima prije prodaje skinuta je kilometraža , opran je motor, obavljeno je pranje i uljepšavanje vozila . Sve to se radi kako bi se automobil na prvi pogled dopao kupcu i to nije ništa novo . U ovom slučaju ne mogu dati pravni savjet jer se time na bavim. Ako budete imali bilo kakvo pitanje iz područja tehnike vozila javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,8 - PAD NAPONA

Datum objave: 01.10.2011 20:12:30
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam par pitanja za Vas u svezi moje opel vectre B 1.8 16v 98 god. Prije tri mjeseca dok sam bio na putu tjedan dana desio mi se pad napona u autu simptomi su bili resetiran sat i datum te obrtomjer i brzinomjer nisu radili. Ujutro kad upalim auto obrtomjer i brzinomjer rade normalno međutim poslije par paljenja i gašenja automobila opet ne rade. Prije otprilike mjesec dana i neki dan opet pad napona upale mi se sve lampice na instrument ploči auto gubi gas i na kraju se ugasi. Poslije se ne može upaliti. Bio sam u opelovom servisu gdje su ustanovili da je akumulator slab (Vartin akumulator star 2 godine 75Ah). Zamjenjen novim akumulatorom i opet se dešava isto.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti u vezi instrument ploče su : loši kontakti na kutiji osigurača, pad napona na konektorima instrument ploče, sama instrument ploča . Mogući problemi u vezi gubitka snage i gašenja motora su : loša iskra na svjećicama ili nestanak iskre, visokonaponski kablovi, bobina, ulazni napon do bobine, senzor radilice, ECU centrala, nečist rezervoar, filter goriva, niski tlak goriva, senzor apsolutnog tlaka MAP, senzor temperature ECT, senzor leptirastog ventila TPS, propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalacija od motora do ECU centrale, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,0 i. - SA ZAKAŠNJENJEM REAGIRA NA GAS

Datum objave: 01.10.2011 15:31:39
Slika
PITANJE:

Pozdrav i hvala unaprijed.Citroen C5/2SX 2.0 I BVA 2005(automatik)173000 km.Od 20000 km.S zakašnjenjem reagira na gas.Kad stoim u mjestu i želim krenuti stisnem gas a motor radi u leru par sek.pa tek onda primi gas ali tad jako jer sam pedalu stisnuo više nego je potrebno.Da Vas ne zamaram šta su mi sve predlagali u ovlaštenom servisu.U njih nemam povjerenja i imam loše mišljenje o njima.Nebi mi bilo teško doći ni do Vas ako je ovako teško zakljućit u čemu se krije pr.Hvala još jedanput.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : CKP senzor bregaste osovine, RPM senzor, injektori, tlak goriva, MAP senzor, IAT senzor, senzor kisika, električna instalacija motora, ECU centrala, ostale neuobičajene greške. Ako želite da se bavim Vašim vozilom možete se javiti i telefonom .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES VITO - PREGLED PRIJE KUPNJE

Datum objave: 01.10.2011 15:27:24
Slika
PITANJE:

odlucio sam da kupim mercedes benz vito 2001-2003 godine o cemu moram da vodim racuna prilikom potraznje i kupovine vozila hvala na detaljnim informacijama.

ODGOVOR:

Prije isplate vozila obavite stručni pregled vozila i pregledajte slijedeće : komprsiju, grijače, mjenjač ( šaltanje ) , spojku ( proklizavanje ) , podvozje, ovjese, kočni sustav, volan , amortizere, klima uređaj, unutrašnjost vozila, stanje karoserije.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,2 16V - TEMPERATURA IZNAD NORMALE

Datum objave: 01.10.2011 15:25:17
Slika
PITANJE:

Postovani, ima Fiat Bravo 1.2 16V, 99. godiste s predenih 140000km. Ponekad se u voznji temperatura lagano dize iznad normalne, odprilike jednu crticu vide od sredine. Grijanje normalno radi. U cemu bi mogao biti problem. Unaprijed se zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Mogući uzroci radi kojih se podiže temperatura su : nedostatak rashladne tekućine, termostat, nečist hladnjak ( iznutra ili izvana ) , cijevi rashladnog sustava, pumpa za vodu, čep hladnjaka, brtva glave motora, neprecizan prikaz temperature motora ( indikator temperature ) .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 33 BOXER 1,3 i. - MOTOR ILI SPOJKA

Datum objave: 01.10.2011 15:23:37
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, molim vas da mi rijesite problem. Imam Alfu 33 Boxer masina 1.3 benzin 67 Kw. Pali na pola kljuca,radi ko sat,lamela je ispravna 100%. Jedini problem jeste kada se zaustavim u velikoj strani jedva krene.Do cega bi moglo biti ?

ODGOVOR:

Postoje samo dvije stvari radi kojih Vaše vozilo uz brdo jedva krene . To može biti motor ili spojka ( kuplung ) .  Pregledom Vašega vozila na probnoj vožnji odmah se može utvrditi da li je uzrok motor ili spojka .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 - PROBLEM SA PALJENJEM

Datum objave: 01.10.2011 20:08:06
Slika
PITANJE:

molim odgovor za Mercedes C180, 1994 godiste, 100.000 km, redovno servisiran, pre mesec dana sam ugradio plinski sustav Prins po Vasoj preporuci i imao par pitanja u vezi toga,pa sam prezadovljan odgovorima. Promenio sam i akumulator, malo je bilo problema sa paljenjem sa starim, pa ste mi preporucili promenu.Kupio sam Vartu 74kw i auto je palio bez problema 20 dana, danas se desilo da ujutro, malo bilo hladnije i auto kao da nema sauha, pa nije htio upaliti. Posle sam upalio stiskom na papucicu za gas, pa je posle normalno radio.Posle toga, popodne je normalno zapalio (posle 8 sati radnog vremena).Inace u voznji nema nikakvih problema sa plinskim sustavom, mislim da je sve OK. Dali je moguce da je problem za paljenjem povezan sa elektronskim sauhom ili je nesto drugo u pitanju. Kako ispitati dali je sauh mozda pokvaren. Hvala na odgovoru. Pozdrav, Vladimir Makedonija

ODGOVOR:

Ako motor i dalje ne bude palio kako treba najbolje je da napravite kompjutorsku dijagnostiku motora . Tada provjerite ispravnost slijedećih komponenata : ECT senzor temperature motora, aktuator minimuma, MAP senzor, TPS senzor leptirastog ventila, senzor IAT za temperaturu usisanog zraka . Po potrebi izmjerite i pad napona prilikom startanja motora .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI PD - ULJE U MJENJAČU

Datum objave: 01.10.2011 15:22:05
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meiću, lijep pozdrav!!! vozim golf 4 Tdi 74 kW PD motor s ručnim mjenjačom. Prešao je 170000 km. Zanima me da li je na ovom vozilu potrebno mijenjati ulje u mjenjaču jer bih to ako treba učinio preventivno jer je trenutno sve ok sa šaltanjem?! I ako treba koju bi mi specifikaciju ulja predložili? I ako mi možete odgovoriti koje je sve dijelove potrebno promjeniti pri mijenjanju zupčastog remena tj. pri velikom servisu? Srdačan pozdrav!!!

ODGOVOR:

Ulje u mjenjaču se mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine . Ulje za mjenjač je 75W90 . Uz zupčasti remen mijenja se još natezač, klizač, pumpa za vodu .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI - IŠČUPAO POLUOSOVINU

Datum objave: 01.10.2011 09:30:13
Slika
PITANJE:

Posjedujem audi a4 95g 19tdi .Trzanjem sam pokušo iščupati poluosovinu iz kinetičkog kod lafeta ali mi je ulje tada izcurilo kod osovine pri mjenjaču.Šta se desilo? Hvala

ODGOVOR:

Prilikom opisanog izvlačenja izvukli ste iz ležišta prirubnicu diferencijala na koju je vijcima pričvršćena poluosovina. Sada prirubnica nije u dosjedu i semering na mjenjaču više ne može brtviti . Skinite vijke poluosovine, skinite poluosovinu, vratite prirubnicu na svoje mjesto, stavite osigurač prirubnice i semering će opet brtviti a ulje neće curiti.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 2,0 i. - PALI SE LAMPICA OD ULJA

Datum objave: 30.09.2011 19:58:28
Slika
PITANJE:

Poštovani, lampica od ulja mi se pocela paliti i gori mi konstantno bez zvucnog signala i tako se vozim vec mjesecima. Lapmica se ugasi tek onda kada zamijenim ulje u motoru i ne gori sve dok ne predem nekih 3000-4000 km i tada mi se pocinje paliti, prvo povremeno, pa nakon jos par tisuca konstantno. Molim Vas dali znate u cemu je problem, indikatore od ulja sam zamjenio. Radio se o Audiu 80 b4 66kw 2.0 benzinac, 92 god. Unaprijed vam se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Sve što ste u opisu naveli zahtijeva da odmah izmjerite tlak ulja u motoru . Isti mora biti 2,0 bara kod 2.000/o/min i min. 0,9 bara kod 850 o/min . Ako su tlakovi niži od navedenih uzrok je istrošenje na ležajevima radilice, istrošenje radilice, pumpa za ulje . Ako su tlakovi ulja dobri uzroci su : indikatori ulja, električna instalacija, instrument ploča .

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - TROŠI GUMU

Datum objave: 30.09.2011 19:56:44
Slika
PITANJE:

Postovani! Primijetio sam da mi je vanjski rub gume prednjeg lijevog kotaca pojacano uocljivo potrosen. S ostalim kotacima to nije slucaj. Kako bih bolje pojasnio, guma ima gledajuci s vanjskog ruba prema unutarnjem 4 sloja sara (zimska sava eskimo s3). Znaci, na vanjskoj sari se vidi da je prema van jako potrosena dok unutarnje 3 sare su normalno potrosene kao i na ostalim gumama. Da li je kriva nepodesena geometrija, amortizer, nesto trece ili to tek treba vidjeti? U biti me zanima da li je amortizer ili geometrija. Nisam primijetio druge simptome koji bi ukazivali na amortizer. Hvala!

ODGOVOR:

U ovom slučaju nema nagađanja nego treba točno utvrditi uzrok trošenja gume . To je moguće utvrditi pregledom vozila odnosno kontrolom stanja svih dijelova ovjesa . Nakon toga mogao bih navesti točan uzrok i predložiti rješenje. Moguće neispravnosti su : selen blokovi ovjesa, krajnik spone, spona volana, aksijalni ležaj amortizera, potporna spona, amortizer, hvatište ovjesa , zračnost na ležaju ili rukavcu .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLIGO 2,0 HDI - SKIDAO INSTRUMENT PLOČU

Datum objave: 30.09.2011 19:53:19
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem s autom Citroen Berlingo 2.0 HDI 2003. g. Naime nakon što sam skinuo "Instrument tablu" kako bi očistio prljavštinu, koja je ušla u istu iza njenog stakla, nakon ponovne montaže nastao je sljedeći problem. Prilikom davanja kontakta ili paljenja auta kazaljka koja pokazuje razinu goriva krene nekontrolirano lupkat 3-4 puta prema dole do kud stigne(Kao da nema graničnika, nema fizički vidljivog ali ostale kazaljke ne idu dalje od određene razine prema dole) i tek onda se podigne pokazujuči razinu goriva, no ista je netočna. "Tankao sam" auto full rezervar, ali kazaljka nakon lupkanja pokazuje razinu goriva previše iznad one normalne granice do kuda bi trebalo pokazivat. (Normalna razina je malo iznad zadnje crtice s oznakom F(Full)). Zahvaljujem unaprijed na odgovoru, lijep pozdrav!

ODGOVOR:

Mogući uzroci nekontroliranog rada kazaljke pokazivača goriva su ; loš kontakt i veliki prelazni otopr na nekom od pinova konektora instrument ploče, puknuće hladnog lema  na instrument ploči, neispravnost komande pokazivača goriva u rezervoaru, niski napon akumulatora, pad napona u električnoj instalaciji. Za početak provjerite konektore instrument ploče.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DTI - VENTILATOR KLIME BLOKIRA

Datum objave: 30.09.2011 19:50:56
Slika
PITANJE:

Poštovani,molim vas za savjet. Imam renault lagunu 1.9dti 1998.godina,automatska klima. Ventilator klime mi nekada blokira na dvije crtice puhanja a nekada radi normalno neki kazu da je problem u tranzistorima pa bi prije svega pitao vas za mišljenje,puno hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Česti uzrok neispravnosti motora ventilatora je upravljački modul ventilatora . Isti se nalazi na samom kućištu ventilatora i može se posebno nabaviti ako je neispravan . Ostale moguće neispravnosti su : električna instalacija, prekidač, sam elektromotor .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC - NE RADE SVE BRZINE VENTILATORA

Datum objave: 30.09.2011 19:49:02
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam scenic 2005.g. ručna klima ventilator, a time i klima rade samo na brzini 1,2 3 nešto jako jako malo, brzina 4 uopće ne radi. zanima me šta bi to moglo biti i kolika je cca popravka. hvala

ODGOVOR:

Ako ne rade sve brzine ventilatora kabine najčešći uzroci su : upravljački modul ventilatora, prekidač ventilatora, električna instalacija , elektromotor ventilatora. Ako je efekt hlađenja jako slab tada treba napraviti servis klima uređaja . Točnu cijenu popravka mogu reći nakon pregleda vozila. Servis klima uređaja s materijalom je oko 800,- kn .

na vrh Povratak na vrh

FIAT UNO 1,1 I.E. - KADA SE ZAGRIJE GASI SE

Datum objave: 30.09.2011 19:46:38
Slika
PITANJE:

Poštovani, Slučajno sam otkrio Vašu stranicu.Vidim da ste mnogima pomogli pa Vas molim da pročitate i ovaj moj problem. Imam Fiat Uno 1,1,ie 1996 godina.Imam problem sa paljenjem.Kad je motor hladan uredno uplali.Nakon nekog vremena kad se zgrije u vožnji počne "trokirat"i izgasi se.Kad se motor ohladi opet upali.Mjenjali smo razvodnik paljenja i senzor paljenja,lamba sondu.Kad bi smo to promjenili trajalo bi 6 mjeseci do godinu dana.Međutim sada ne može izdržati ni jedan sat, razvodnik paljenja se zgrije i auto se ugasi, kad se ohladi onda se ponovo upali.Mjenjali smo 3-4 puta te razvodnike jer su nam kazali da mora biti originalni dio iz Italije.Problem su mi pokušavali rješiti 3 mehaničara ali uzalud.Sad sam skinuo komplet elektroniku i poslao je u servis Fiata u Zagreb.Nažalost ovaj mehaničar nema kompjuter da može ispitati već čaka da mu naiđe neki Fiat Uno.Molim Vaše mišljenje,da li da elektroniku pošaljem Vama da je ispitate jer više neznam kome da se obratim.U nadi da će te mi pomoći srdačno Vas pozdravljam. Srečko

ODGOVOR:

Elektronika paljenja ( elektronski modul, davač impulsa ) koja se nalazi na razvodniku paljenja i u razvodniku paljenja se može ispitati samo kada je na vozilu . Navedeni dio nije skup. Ukoliko znate da je to neispravno najbrže rješenje je da kupite i ugradite novu elektroniku paljenja . Ovom prilikom želim naglasiti da mogu postojati i druge neispravnosti radi kojih imate problem s paljenjem . Ostale moguće neispravnosti su : sustav paljenja ( kablovi, bobina, senzor radilice, ECU centrala, električna instalacija ) , sustav ubrizgavanja ( filter goriva, nečist rezervoar, tlak goriva, injektor, potenciometar leptirastog ventila, EVAP ventil rezervoara, MAP senzor, pojedini releji ) , mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, podešenost ventila, propuštanje na usisnom kolektoru ) . Kada bih bio u mogućnosti da pregledam Vaše vozilo kvar bih otkrio vrlo brzo i nakon toga bih predložio rješenje. Na Vašem mjestu bih zatražio mišljenje još jednog servisa koji može točno obaviti defektažu na Vašemu vozilu.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT III 1,8 i. - JUTARNJE PALJENJE

Datum objave: 30.09.2011 19:42:12
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic!Nedavno sam kupio Passat3 1989g.p 1.8benzin 66kw auto je odlican jedina mana je jutarnje palenje,upali odlicno ali nece da primi gas kad dam gas odma se ugasi pustim ga da radi u leru par minuta i sve je ok,kad se malo zagrije nema nikakvih problema sve do sledeceg jutra.Molim Vas za vas savjet sta bi mogao biti uzrok ne primanju gasa kad je motor hladan.Hvala!!!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : filter goriva, tlak goriva, MAP senzor, ECT senzor temperature motora, aktuator minimuma, potenciometar leptirastog ventila, loša iskra na svjećicama ( svjećice, kablovi, razvodnik paljenja, bobina, Hall-ov davač ) , propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora, Lambda sonda . Nakon dijagnostike motora mogao bih točno navesti što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 1,9 TDI - BLINKA LAMPICA OD VODE

Datum objave: 30.09.2011 10:40:13
Slika
PITANJE:

Poštovanje, Audi b4 TDI 90 konja 92 godina, - blinka mi lampica od vode(godinu dana), čas prestane (10 - 15 min nekdad i dan dva) pa opet počne, elektricar je pregledao i kaze da je senzor na posudi uredu. - nekada vuče odlično i tada radi predobro ne cuje se, a nekada slabije vuče i tada bruji i ventili se čuju više, to se dešava bez pravila. - Nekada dirnem kabal od bosh pumpe (onaj sa okruglim džekom) motor trzne ili trza pa se odjednom smiri, pa onda taj kabal svega ispresavijam diam da vidim ima li prekid negdje a motor radi normalno. Zanima me da li bi trebao pregledati neke releje ili sta vec - hvala i pozdrav

ODGOVOR:

Kontrolna lampica od vode može se paliti kada je neispravan senzor nivoa u ekspanzionoj posudi, kada je nečista ekspanziona posuda, senzor , rashladna tekućina, kada električna instalacija od senzora do instrument ploče ima spoj s masom, kada postoji neispravnost na instrument ploči . Moguće neispravnosti radi kojih motor povremeno nema snage su : filteri, nečist rezervoar, zrak u sustavu goriva, dize, senzor tlaka zraka, pneumatski ventili za regulaciju turbine, senzor tlaka zraka, regulator količine goriva, MAP senzor, mjerač mase zraka, EGR ventil, električna instalacija od visokotlačne pumpe do ECU centrale, mehaničko stanje motora, tlak turbine. Releji nisu uzrok .

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,4 16V - NEKI POTROŠAČ PRAZNI AKUMULATOR

Datum objave: 30.09.2011 10:38:07
Slika
PITANJE:

Pozdrav svima. ja bih da pitam nesto u vezi mog automobila. auto je seat ibiza 2003god 1.4 16v 55kw. kada isklucim motor i dalje mi nesto vuce struju iz akumulatora 0.40a . elektricar kaze da je problem u nekom od racunara,zumnja da je rec o racunaru za centralnu bravu, da li mozda znate o cemu je rec iz nekih prethodnih pitanja i iskustava?hvala unapred

ODGOVOR:

Moguće je da Vam neki od potrošača vuće struju i tako prazni akumulator . To može biti bilo koji potrošač koji u stanju mirovanja vozila dobiva struju. Vaš gospodin električar treba točno utvrditi koji je to potrošač . To može lako napraviti isključivanjem pojedinih strujnih krugova i istovremeno prateći ampermetar . Nema nikave koristi od toga ako bih ja sada navodio pojedine nazive i električne komponente koje mogu vući struju .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 1,6 i. - PROBLEM PALJENJA I MJENJAČA

Datum objave: 30.09.2011 10:36:01
Slika
PITANJE:

imam citroen c4 1,6 s ugrađenim plinom, 200000 kom radi bez problema i sa benzinom i sa plinom, ali je u zadnje vrijeme problem s paljenjem nakon vožnje na plin - potrebno je dugo i nekoliko puta anlasovat da bi upalio ovaj problem nestaje nakon nekoliko paljenja i vožnje na benzin, ali se pojavljuje i nakon kratke vožnje na plin, a teže upali što motor dulje ne radi serviseri ne znaju o ćemu se radi drugi problem mi je automatski mjenjač, koji prebacuje u "safe mod" u 3. brzinu kad je motor nedovoljno ugrijan inače nemam problem s mjenjačem, dobro vuče i prebacuje da li vi možete riješiti ove probleme

ODGOVOR:

Otežano paljenje može nastati radi pojedinih neispravnosti u sustavu ubrizgavanja i u sustvu paljenja . Stručnim i detaljnim ispitivanjem uvijek se otkrije greška ili kvar . Moguće neispravnosti su : filteri, tlak goriva, injektori, MAP senzor, ECT senzor, IAT senzor, RPM senzor, senzor bregaste osovine, TPS senzor leptirastog ventila, loša iskra na svjećicama ili izostanak iskre u kritičnom momentu, mehaničko stanje motora ( propuštanje na usisnom kolektoru ) , električna instalacija motora, ECU centrala. Najčešći problem s automatskim mjenjačem je nedostatk ulja ili nepravovremeno mijenjanje ulja u mjenjaču. Drugi uzroci su : električni konektori i instalacija od mjenjača do računala mjenjača, elektroventilskagrupa mjenjača, računalo mjenjača, istrošenje u samom mjenjaču. Ako želite da se mi bavimo Vašim vozilom javite se telefonom .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 - TRESE SE PRI KOČENJU

Datum objave: 30.09.2011 10:32:54
Slika
PITANJE:

vozim audi a3 96 godina trese u volanu pri kočenju brusio sam diskove jedno 5 puta i svaki put kad prođem 2000 do 3000 km opet bude isto promjenjene su i disk pločice i zadnje šta sam napravija kupija sam original diskove i opet isto

ODGOVOR:

Vibracije koje se događaju prilikom kočenja mogu ponekad biti jako zahtjevne u pogledu dijagnostike i otklanjanja neispravnosti . Faktori utjecaja mogu biti brojni i to : diskovi, disk pločice, kočna kliješta, kočni cilindri, visokotlačne cijevi fleksibilne, pojedini dijelovi ovjesa, glavčine kotača, felge , gume . Sve što sam nabrojio može biti uzrok i u sve treba sumnjati . U istraživanju i ispitivanju treba krenuti od početka i provjeravati sistematski i pažljivo svaki dio ili sklop. Najprije bih provjerio utjecaj guma i felgi a nakon toga bih provjeravao kočna kliješta i tako dalje .

na vrh Povratak na vrh