Danas je: 03.09.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

CITROEN C4 1,6 i. - PROBLEM PALJENJA I MJENJAČA

Datum objave: 30.09.2011 10:36:01
Slika
PITANJE:

imam citroen c4 1,6 s ugrađenim plinom, 200000 kom radi bez problema i sa benzinom i sa plinom, ali je u zadnje vrijeme problem s paljenjem nakon vožnje na plin - potrebno je dugo i nekoliko puta anlasovat da bi upalio ovaj problem nestaje nakon nekoliko paljenja i vožnje na benzin, ali se pojavljuje i nakon kratke vožnje na plin, a teže upali što motor dulje ne radi serviseri ne znaju o ćemu se radi drugi problem mi je automatski mjenjač, koji prebacuje u "safe mod" u 3. brzinu kad je motor nedovoljno ugrijan inače nemam problem s mjenjačem, dobro vuče i prebacuje da li vi možete riješiti ove probleme

ODGOVOR:

Otežano paljenje može nastati radi pojedinih neispravnosti u sustavu ubrizgavanja i u sustvu paljenja . Stručnim i detaljnim ispitivanjem uvijek se otkrije greška ili kvar . Moguće neispravnosti su : filteri, tlak goriva, injektori, MAP senzor, ECT senzor, IAT senzor, RPM senzor, senzor bregaste osovine, TPS senzor leptirastog ventila, loša iskra na svjećicama ili izostanak iskre u kritičnom momentu, mehaničko stanje motora ( propuštanje na usisnom kolektoru ) , električna instalacija motora, ECU centrala. Najčešći problem s automatskim mjenjačem je nedostatk ulja ili nepravovremeno mijenjanje ulja u mjenjaču. Drugi uzroci su : električni konektori i instalacija od mjenjača do računala mjenjača, elektroventilskagrupa mjenjača, računalo mjenjača, istrošenje u samom mjenjaču. Ako želite da se mi bavimo Vašim vozilom javite se telefonom .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 - TRESE SE PRI KOČENJU

Datum objave: 30.09.2011 10:32:54
Slika
PITANJE:

vozim audi a3 96 godina trese u volanu pri kočenju brusio sam diskove jedno 5 puta i svaki put kad prođem 2000 do 3000 km opet bude isto promjenjene su i disk pločice i zadnje šta sam napravija kupija sam original diskove i opet isto

ODGOVOR:

Vibracije koje se događaju prilikom kočenja mogu ponekad biti jako zahtjevne u pogledu dijagnostike i otklanjanja neispravnosti . Faktori utjecaja mogu biti brojni i to : diskovi, disk pločice, kočna kliješta, kočni cilindri, visokotlačne cijevi fleksibilne, pojedini dijelovi ovjesa, glavčine kotača, felge , gume . Sve što sam nabrojio može biti uzrok i u sve treba sumnjati . U istraživanju i ispitivanju treba krenuti od početka i provjeravati sistematski i pažljivo svaki dio ili sklop. Najprije bih provjerio utjecaj guma i felgi a nakon toga bih provjeravao kočna kliješta i tako dalje .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 SDI - PUCA VIJAK

Datum objave: 29.09.2011 23:07:02
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić Posjedujem polo 2006 godina sa 1,9 sdi motorom i prijeđenih 100.000 km na kojem je već po treći puta u zadnjih 2 mjeseca puknuo vijak koji drži napinjač remena klime i alternatora. Napinjač je učvršćen sa stražnje strane kroz blok motora. U servisu ne znaju uzrok pucanju vijka te to navodno nije sistemska greška na tim motorima. Klima i alternator rade normalno ( kada je napinjač u funkciji ) te je zamjenjen i remen koji pogoni iste. Molim vas za pomoć ukoliko imate saznanja o kvarovima te vrste. S poštovanjem Damir Š.

ODGOVOR:

Iz moje prakse nemam saznanja da postoje problemi s navedenim vijkom. Ako se to događa učestalo na Vašemu vozilu onda sigurno postoji razlog za to . U tom slučaju je potrebno obaviti uvid u detalje direktno na vozilu . Nakon toga bih mogao dati svoje mišljenje i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - RAZLIKA U MOTORIMA

Datum objave: 29.09.2011 23:02:55
Slika
PITANJE:

Gosp.Meiću..veliki pozdrav! Prije pitanja želio bih vas samo podsjetiti da sam bio kod vas na servisu prošle godine u 7mj.I još uvijek sve besprijekorno radi. A sad ovako...Kupio bih Ford Mondeo 2.0 tdci 2006 115ks. Zanima me da li je u PRAKSI velika razlika između 115ks i 130ks između ta dva auta?? Jel znamo da je na papiru jedno a na cesti zna bit sasvim drugo..naravno ne uvijek ali takva su moja iskustva. I molim vas općenito mišljenje o tom automobilu!?? Nadam se skorom odgovoru i unaprijed se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Poštovani gospodine, navedeni motori su na izgled i po zapremini potpuno isti . Jedina razlika je u dizama i programu ( software ) upravljačkog računala . Osobno bih izabrao jači motor. Kvaliteta oba motora je ista i može se reći vrlo dobra . Vozilo u cjelini je također kvalitetno. Drago mi je što Vaše vozilo dobro funkcionira .

 

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 SDI - LAMPICA OD ULJA

Datum objave: 29.09.2011 22:59:18
Slika
PITANJE:

Poštovanje, imam jedno pitanje. Prije dva mjeseca kupio sam Golfa IV, 1.9 SDI, 2000. godište i pojavio mi se jedan problem. U vožnji mi se upalila lampica od ulja i kada sam provjerio nivo, bilo je na minimumu. Nadolio sam pola litre ali lampica se nije ugasila samo sada svijetli žuto. Sve dijagnostika, kompjutorska, pokazuje da je sve OK. Promijenio sam i ulje i filter ali žuta lampica od ulja svijetli i dalje. Pritisak ulja, na kompjutoru, pokazuje 2.0 i da je sve OK. Stavljen je i novi senzor, onaj na nosaču filtera i sve po starom, a čak i kad se otpoji žica od senzora svijeli i dalje. Kada se da kontakt prosvijetli crvena lampica a nakon par sekundi se ugasi, zapišti i prosvijetli žuta. Što bi to moglo biti.

ODGOVOR:

Senzori za tlak ulja moraju biti novi i originalni, tlak ulja od 2 bara je dobar . Zato najprije posumnjajte u ispravnost indikatora za tlak ulja . Ostale moguće neispravnosti bi se odnosile na sustav dobave goriva i na sustav regulacije motora.

na vrh Povratak na vrh

VW VENTO 1,8 i. - CIJEV IZMEĐU VODENE PUMPE I HLADNJAKA JE HLADNA

Datum objave: 29.09.2011 22:54:21
Slika
PITANJE:

zdravo gos Meic imam problem sa vw ventom 1.8 ABS motor,nakon zamjene dihtunga glave motora,vodene pumpe i termostata voda kuha i izlazi na expanzionu posudu,ventilator se nepali provjerio sam ga i ispravan je ,termoprekidac radio prije normalno sad neznam pokusavo sam prespojit licnom kontakte na prekidacu ali opet nepali ventilator,crjevo izmedju vodene pumpe i hladnjaka hladno (donje crjevo) dok gornje bude vrelo,jos samo da dodam glava je ravnata i nevidim nikakva ostecenja mjerena kompresija manometrom malo ispod 14 na sva cetir cilindra proizvodjac djelova je toppran i kupljeni su u svedskoj,unaprijed hvala zed

ODGOVOR:

Ključna rečenica u Vašem opisu je : " Cijev između vodene pumpe i hladnjaka je hladno " . Ako je to tako neispravan je termostat , isti je ostao u zarvorenom položaju . Zamijenite termostat , ugradite originalni .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 16V - LOŠ EKO TEST

Datum objave: 29.09.2011 22:51:12
Slika
PITANJE:

Znaci imam Lagunu 2001.g. 1.8 16V U 2.mj. me pocela zafrkavati - u voznji samo odjednom ko da gubi gas. Negdje na pola gasa kao da se pocne gusiti i usporava. U tom trenutku ako stisnem gas do kraja opet normalno vozi,ali cim opet smanjim gas negdje na pola opet se "guši". A ako u tom trenutku kad se pocne gusiti drzim gas na toj jacini nakon 5-10 sek kao da se nesto odblokira i onda vozi normalno bez tog gusenja. I tako bi mogao napraviti 1000km u komadu bez da pravi probleme,ali cim ga ugasim i upalim opet ista stvar. Bila je kod mehanicara skoro mjesec dana,pokusao je sve i svasta,cak sam i od frenda posudio njegovu lagunu da mozemo neki dio (klapnu ili tako nesto) isprobati,ali nista. I nista nismo nasli. Ne bi bio toliki problem da mi na tehnickom nije pala eko test. Ne kuzim se,ali valjda je lambda prenizak i previsoka emisija CO2. Kaze ovaj na tehnickom da kao da daje previse benzina. Vozio sam ju u Renaultov servis i evo nakon 10 dana ni oni nisu nista nasli. Kompjuter ne daje nikakvu gresku.

ODGOVOR:

Na samom početku moram primjetiti da niste odabrali baš najbolji servis jer kvar nije defektiran ni otklonjen. Do rezultata se sigurno može doći stručnim pristupom i ispitivanjem svih komponenata sustava paljenja, sustava ubrizgavanja , sustava za upravljanje motorom , mehaničkog sustava motora . Ovoga časa ne bi bilo Vama od koristi kada bih Vam nabrojio 30-40 mogućih neispravnosti koje mogu biti uzrok lošeg eko testa i problema sa snagom motora. Pojedini dijelovi se ne mijenjaju na bazi pretpostavke ne go na osnovu ispitivanja . Ako ima još kakvih pitanja možete se javiti opet.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 - SIRENA

Datum objave: 29.09.2011 22:45:15
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meic! Radi se o peugeotu 306 1999.g. Prije nekoliko dana sam bio na piru i nakon nekog vremena moga trubljenja ode sirena... Prvo sto mi je palo na pamet da provjerim osigurače, ali su svi zdravi. Pa sad mene zanima dali postoji relej od sirene i bi li mogao u njemu biti problem (ako postoji kako da znam koji je od sirene) i gdje se nalazi sirena ispod haube? Gledao sam ali nikako da je pronađem... Sve pohvale Vašem radu! Unaprijed zahvaljujem! Pozdrav!

ODGOVOR:

Sirena se nalazi ispod lijevog ili desnog blatobrana . Kada je pronađete na nju dovedite s akumulatora 12 V ( pazite na plus i minus ) i ako ista proradi uzrok je električna instalacija , kutija osigurača , taster sirene.  Ako ne proradi neispravna je sirena .

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA YARIS - PALIO NA GURANJE

Datum objave: 29.09.2011 22:36:17
Slika
PITANJE:

Zdravo.Imam tojota Yaris 2005 godine.Zaboravio sam da isklucim svetlo i ispraznio mi se akumulator do daske.I tada sam nepravio najvecu gresku-Gurao auto i upalio ali tada ce javio neki zvuk kako da tropaju ventili a i snaga je opala.Odneo sam auto na servis i promenuli su mi lanac ali zvuk se i dalje cuje kad je motor hladan a najcesce kad je nadvor hladno.Motor je sa 3 cilindre 12 ventiva.Pomos.pozdrav iz Makedonija.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba ispitati kompresiju i na taj način utvrditi dali postoji kakvo oštećenje na ventilima ili bregastoj osovini. Sve se to može napraviti bez rastavljanja glave motora. Ako je oštećen jedan od ventila tada treba demontirati glavu motora i obaviti popravak.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 TD - IZBACI BIJELI DIM

Datum objave: 29.09.2011 22:33:54
Slika
PITANJE:

Poštovani G.Meić.imam problem.posjedujem ford mondeo 1.8 td,1996god 65kw.problem je u paljenju.auto dugo vergla dok ne upali što traje dugo,a kada upali izbaci bijeli dim što se prije nije dešavalo.kada je hladnije vrijeme lakše upali.promjenio sam filter goriva,grijači pokazuju 11.94v kao i akumulator.rekli su mi da je to u redu.da li možda znate uzrok jer bih htio to riješiti prije zime.da li vi to možete riješti i kolika bi bila cijena.ja sam iz baranje,ali ako bi trebalo mogu doći kod vas.UNAPRIJED ZAHVALJUJEM

ODGOVOR:

Postoje brojne neispravnosti radi kojih motor može teško i vrlo teško paliti. Nabrojiti ću najčešće a to su : elektropokretač, akumulator, podešenost ventila, niska kompresija, zrak u sustavu goriva, dize, faza motora, regulator količine goriva, ostale netipične greške . Ako želite da Vam mi to riješimo javite se telefonom.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XANTIA 1,9 TD - HIDRAULIKA

Datum objave: 29.09.2011 22:32:01
Slika
PITANJE:

posjedujem automobil citroen xantia 1,9 td. posle prvog jutarnjeg paljenja hidraulika podigne auto, ali posle par stotina metara auto padne.zaustavim se i posle par sekundi auto se opet podigne.cudno mi je da se posle svakog gasenja automatski spusta.kugle su punjene prije dva mjeseca, pumpa takodje remontovana, zamijenjene su gumice na regulatoru pritiska ali se stanje nije popravilo.

ODGOVOR:

Nema nekog mudrog zaključka osim da unatoč navedenim popravcima dolazi negdje do pada tlaka i propuštanja u hidrauličkom sustavu . To mogu biti razna mjesta : centralni hidraulički amortizer ( kugla ) , nepovratni ventili na pumpi , regulator nivoa, ostala mjesta na hidrauličnom sustavu.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - SMRAD ISPUŠNIH PLINOVA

Datum objave: 29.09.2011 22:26:20
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine Meić, imam jedno pitanje u vezi ispušnih plinova..naime, prije nekoliko mjeseci začepio sam EGR ventil i mene sada zanima da li možda to začepljenje ima veze sa smradom ispušnih plinova.Kada stanem iza automobila baš jako osjetim taj smrad..auto ne dimi, ali smrad se osjeća..ako nije povezano sa EGR ventilom, možete li mi napisati koji bi drugi uzroci mogli biti? radi se o passatu TDI ( 66kilovata )

ODGOVOR:

Dimni plinovi nastaju izgaranjem dizel goriva u komprimiranom zraku. Produkti izgaranja su mnogobrojni plinovi , krute čestice, kemijski spojevi. Ako u dizel gorivu ima previše sumpora to može biti uzrok neugodnih mirisa . EGR sam za sebe nije uzrok . Drugi veliki faktor koji također može utjecati na to je mehaničko stanje motora ( istrošenja ) . Možda bi za početak trebalo samo očistiti usisni kolektor .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 124 2,3 i. - STRUJA NE DOLAZI DO PUMPE

Datum objave: 29.09.2011 22:24:29
Slika
PITANJE:

dobar dan , imam problem sa paljenjem mb 200 124 2.3 benzinca, struja ne dolazi do pumpe za benzin sta moze biti, a kad mu dam benzin direkt u karburator upali ali trokira i ugasi se

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : relej pumpe goriva, kutija osigurača i postolje releja pumpe, električna instalacija , kontakt brava, ECU centrala. Bez neposrednog uvida na vozilu ne može se dati kratki i precizni odgovor . Kada dobijete struju na pumpi za gorivo izmjerite i tlak goriva.

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,6 16V - PADAJU OBRTAJI

Datum objave: 29.09.2011 22:22:13
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam fiat stilo 1.6 16V i u toku voznje mi opadne obrtaji i nece da primi gas,na bordu pise engine fault i upali se ona narandjasta lampica. U servisu mi ocitava gresku na leptir (klapni) gasa,medjutim kad sam zamjenio taj dio ponovno se desava isto. medjutim dijagnostika sad uopste ne ocitava tu klapnu gasa vec neku diznu,i procesor. Ne znam vise sta i kako ciniti...pomozite! Hvala unaprjed!

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu kvar ne možete otkloniti mijenjajući pojedine dijelove za koje Vam je netko rekao da su neispravni. Kvar se sigurno može otkloniti na način da se detaljno ispitaju sve komponente sustava elektronskog ubrizgavanja goriva, sve komponente sustava za stvaranje iskre na svjećicama, sve komponente upravljačkog sustava motora . Svaki ozbiljan servis će obaviti detaljno ispitivanje koje sam spomenuo, otkriti će što je neispravno, predložiti će rješenje, navesti će cijenu popravka, uz Vašu suglasnost otkloniti će kvar. Ovom prilikom ne bi bilo koristi   da Vam navodim što sve može biti neispravno jer toga ima mnogo .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 1,9 JTD - PREGORILA ŽARULJA

Datum objave: 29.09.2011 22:18:54
Slika
PITANJE:

Posjedujem alfu 156 1.9 JTD 2002 godina, tokom paljenja mi se uplalila lampica da mi jedna od sijalica ne radi, i ispostavilo se da je sijalica od pozicije, zamijenio sam obje sijalice, i sad je sve uredno ali lampica na instrument tabli je jos uvijek upaljena,tj. javlja da neka od sijalica nije ispravna. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Kontrolna lampica na instrument ploči se pali kada postoji razlika u naponu koji dolazi na pojedine žarulje ( npr. pozicija, farovi ) . Uzrok može biti razlika u snazi žaruljica ili pad napona u električnoj instalaciji . Radi toga nastaje razlika u naponu koju registrira kompjutor i koji pali kontrolnu lampicu na instrument ploči .

na vrh Povratak na vrh

SKODA SUPERB - POD GARANCIJOM

Datum objave: 29.09.2011 22:16:23
Slika
PITANJE:

Prije godinu i pol kupio sam rabljenu škodu superb staru 5 mj.sa 12 000 km. Na probnoj vožnji sam osjetio da auto nekak čudno se ponaša u vožnji ali sam mislio da je to dok se ne priviknem na njega jer sam zanao u jednom danu voziti po nekoliko kombija i auta,pa i ako je nešto auto ima još tri i pol godine garanciju.Nakon tjedan dana prvi put sam osjetio da mi auto počinje tresti na 1450 okretaja pri puštanju gasa te ponekad u leru na toj turaži.Išo sam reklamirati u škodu a oni su mi rekli da pričekam još tisuču kilometara do servisa pa da čemo onda vidjeti oče se kaj promjeniti,tada sam sazno da ugrađuju oct tjuniranje sa garancijom.Čovjek u škodi je reko da pričekam da ga stjuniramo pa da onda ako se bude ista stvar događala dođem na reklamaciju.Auto REMETINEC 06.04.2010 ne vide nikakav problem kompjuter ne izbacuje nikakvu grešku ONI NESMIJU NIŠTA DIRATI NA AUTU.Auto kuča KOVAČEVIĆ 09.06.2010 ista stvar samo štasu oni vidli trzajeve u leru-IDITE TAMO GDJE STE GA ČIPIRALI.Auto REMETINEC 04.10.2010 opet nemogu ništa ustanoviti i šalju UPIT u tvornicu i govore da če se javiti kada tvornica odgovori DO DAN DANAS NIŠTA.PORSCHE INTER AUTO s autom je sve uredu osim šta je serviser osjetio da u trečoj brzini je osto bez snage i zacuko mu jednom ALI NA 1200 OKRETAJA-TO NIJE TO. Auto sada ima 31 000km i DVIJE GODINE GARANCIJE koje mi ništa ne znače.POMOČ

ODGOVOR:

U navedeno vozilo ugrađivalo se šest vrsta različitih motora . Niste naveli nikakve tehničke podatke o motoru . Pretpostavio sam da je to TDI PD motor . Moguće neispravnosti su : zrak u sustavu goriva, faza motora, mehaničko stanje motora, dize, ECT senzor, upravljački sustav motora, električna instalacija motora, APP senzor pedale gasa, CKP senzor radilice, EGR ventil, MAF senzor, ECU centrala. Ako spomenuta neispravnost stvarno postoji tražite da Vam u garantnom roku otklone kvar .

na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA 1,9 TDI - BROJ OKRETAJA

Datum objave: 28.09.2011 22:58:14
Slika
PITANJE:

ŠTOVANI GOSPODINE MEIĆU MOLIM VAS ZA SAVJET DA MI ODGOVORITE IMAM SEAT CORDOBU 2OO3 GODINA 1.9 TDI DEŠAVA MI SE TO KOD PALJENJA BROJ OKRETAJA JE 900 DA BIH ODJEDANPUT SAMO PORASTAO NA CIRKA 1100 BEZ STISKANJA PAPUČICE GASA.POSLIJE KAD SE STISNE PAPUČICA GASA I KRENE SE S VOŽNJOM SVE SE VRATI U NORMALU.AUTO IMA 90000 PRIJEĐENIH KILOMETARA

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogao bih dati nakon pregleda vozila . Moguće neispravnosti su :  ECT senzor temperature motora, APP senzor pedale gasa, dize, električna instalacija od motora do ECU centrale, CKP senzor bregaste osovine.

na vrh Povratak na vrh

FIAT MAREA 2,4 TD - WASTEGATE VENTIL?

Datum objave: 29.09.2011 15:02:41
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meiću, zahvaljujem vam na savjetima koje ste mi dali vezano za auto Fiat Marea 1997.god. 2,4 td. Naime, navedeni auto je s obični turbo dizel, ima 302000 km, dobru kompresiju i hladni ili topli start. Ima odlično ubrzavanje, ali nekada ubrzavanje zataji te se ponaša kao da ECU ne ubrizgava dovoljnu količinu goriva u tim trenucima. Mjerio sam pritisak usisnog tlaka i on je u normalnim okolnostima pod punim gasom već na oko 2200 o/min. 0,9-1,0 bara, s vrlo malo crnog dima, ali kada neće da povuče, crnog dima nema ni malo, a tlak je jedva 0,4 i pri 4000 obr. Napon koji mjerim u kabini s debimetra uvijek respondira između 0,35 i 5,6 V (koliko uspijem pogledom pratiti), ali napon s ventila na bosch-pumpe ide obrnuto pri dodavanju punog gasa od 9V do 2,5V pri punom ubrzanju, ali kada dođe trenutak da zataji ubrzanje pri pritisku papučice jedino primjetim da nema pada napona na ovom ventilu, tj. iz nekog razloga (ali ne zbog debimetra) nije došlo do toga da ECU pusti ječu smjesu. A pitanje je : da li zbog toga što je goriva smjesa ostala siromašnija, turbina ne može da se zavrti brže? Ujedno, kontrolirao sam i west gate ventil tako da sam ištekao crijevo i začepio ga (tlak je max. rastao do 1,3 bara) te kretanje napona na solenoidu EGR-a ali niti tu nema nikakvog uzroka.Ne znam koji bi još senzor mogao davati krive podatke a potreban je njegov rezultat za regulaciju smjese???

ODGOVOR:

U ovom slučaju mogu postojati dava uzroka radi kojih motor izgubi snagu a to je tlak turbine ili količina goriva. Tlak turbine u kritičnom momentu ovisi o stanju turbine ili o sustavu za regulaciju tlaka turbine ( ventil za regulaciju WasteGate, membranski regulator, senzor tlaka zraka u usisnom kolektoru, EGR ) . Količina goriva ovisi isklučivo o visokotlačnoj pumpi i regulatoru količine goriva u samoj pumpi .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 - ZAMJENA ZADNJEG LEŽAJA KOTAČA

Datum objave: 28.09.2011 22:55:42
Slika
PITANJE:

Molim Vas savjet kako se mijenja zadnji ležaj kotača na mazdi 323 1991.god. i kojih je dimenzija?Hvala.

ODGOVOR:

Postupak : demontaža zadnjeg kotača, demontaža kapice zadnje glavčine, demontaža matice ležaja, demontaža kočnog bubnja s glavčinom i ležajem, isprešavanje starog ležaja . Postupak montaže je obrnuti i počinje sa uprešavanjem novog ležaja u glavčinu .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 DCI - PUNCTURE-STOP

Datum objave: 28.09.2011 22:52:55
Slika
PITANJE:

Poštovani, Vozim Lagunu 2.2. dci elegance iz 2002. Auto je servisiran u ovlaštenom servisu. Prije nekoliko dana na putnom računalo mi se pojavilo da je pukla stražnja desna guma (PUNCTURE - STOP), i znak STOP. Međutim uvidom u stanje gume( fizički pregled) tlak u gumi se ne spušta te je i dalje 2.3. Da li je riječ o nesipravnom senzoru za tlak, alu felgi ili nečemu drugom? Hvala unaprijed. Branko

ODGOVOR:

Mogući uzroci su ; senzor tlaka u ventilu gume, prijemnik signala ( blue tooth ) , električna instalacija do instrument ploče .

na vrh Povratak na vrh