Danas je: 21.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF III 1,9 TDI - NE RADI ABS

Datum objave: 06.09.2011 12:33:25
Slika
PITANJE:

postovani meic imam golf 3 tdi 66 kw 1998god.neradi ABS sistemot, da spomenem da sam proverio da senzori su dobri, i da smo izvadili ABS pumpa t.e. elektro motor iz ABS pumpe i kad smo ga ponovo vratili radio je samo prvi put kad smo pritisli kvacilo. lambica ABS upali se kad dobija zabrzanje oko 15km/h.

ODGOVOR:

U većini slučajeva pojedini popravci i dorade na dijelovima sustava ABS-a ne pomažu nego se dijelovi trebaju zamijeniti . Moguće neispravnosti su : zračnost u ležajevima kotača, senzori          ( treba ih ispitati osciloskopom u vožnji ) , kontakti i konektori električne instalacije ABS-a, električna instalacija, hidroagregat, upravljačko računalo ABS-a .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 16V - SERVIS NA 35.000 KM

Datum objave: 06.09.2011 12:30:43
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim ford focus benzinac 1.6, 16V iz 2008., uskoro moram na servis na 35000 km pa me zanima šta je sve potrbno raditi na njemu.Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Sigurno treba zamijeniti ulje u motoru i pojedine filtere . Ostalo po potrebi. Kada mi radimo servis najprije pregledamo sve detalje na vozilu a nakon toga navedemo sve što treba napraviti na motoru i vozilu ( ostale tekućine, kočnice, servis klima uređaja, kontrolu razvodnog mehanizma, ostale radove po potrebi ) .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A KLASA DIZEL - PROPALA PAPUČICA MJENJAČA

Datum objave: 06.09.2011 01:07:58
Slika
PITANJE:

Poštovanje Na Mercedesu Aklasa 2001 dizel, propala papučica mijenjača i spojka kvačila više ne odvaja i nemože se ubacit u brzinu. kao da je pukla sajla kvačila ali on nema sajlu. ulja ima dovoljno. Hvala

ODGOVOR:

Mogući uzroci su ; glavni cilindar kuplunga, radni cilindar kuplunga, cijevni vodovi, potisni ležaj. Dođite u servis pa ćemo to riješiti.

 

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. - GDJE JE TERMOPREKIDAČ

Datum objave: 06.09.2011 01:03:08
Slika
PITANJE:

dobar dan postovani Meic. moje pitanje je gde se nalazi termoprekidac na RENO CLIO 1.2 2000G.

ODGOVOR:

Ako Vaše vozilo ima termoprekidač on se nalazi direktno na hladnjaku. Ako Vaše vozilo nema termoprekidač ( što je moguće ) , ventilator na hladnjaku se pali pomoći ECT senzora , upravljačkog računala i releja koji ukopčava ventilator na hladnjaku.

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 320 D - NESTAJE RASHLADNA TEKUĆINA

Datum objave: 06.09.2011 01:01:05
Slika
PITANJE:

Poštovani, prije svega pohvaljujem vašu rubriku i vidim da ste mnogima pomogli, te se usrdno nadam da bi mogli i meni. Inače posjedujem BMW e46 320d 1998g. i imam problem sa gubitkom rashladne tekućine. Automobil nakon pređenih dvjestotinjak kilometara potroši oko litru,litru i pol tekućine. Kad na leru stoji neko vrijeme(npr.semafor), prilikom kretanja u prvoj primjećujem da "baci" bijeli dim na auspuh. Na motoru nema vidljivih znakova istjecanja tekućine te su moje pretpostavke da gubi tekućinu u hladnjaku EGR-a jer sam cuo da im je to mana i da je saćasta struktura unutar hladnjaka nekvalitetna te voda dospijeva u usisnu granu.Automobil ima 190000tkm. -Da li je moguće ugraditi zrakom hlađeni sa novije varijante od 150 ks? -Ima li kakve stete odnosno koristi za motor(aludiram na začepljivanje usisne grane sa crnim talogom koji dospijeva u sam motor), ako se potpuno začepi povrat ispušnih plinova u usisnu granu odnosno napravi "bypass" da ne dolazi do možebitnih oštećenja turbine? Znam da to utječe na prolaz na ekotestu, međutim vidjevši kako EGR ventil izgleda i kakvo sve smeće ulazi u motor postavlja se pitanje trajnosti motora. -Nevezano za ovo, imate li ikakvih saznanja u svezi bosch pumpe kojom je opremljen moj model; VP44 kako se ponasa sa biodizelom, odnosno jel ima gumene dijelove ili silikonske. Znam da će te vi reći da proizvođač ne preporuča koristenje istog u tim motorima, međutim evidentni su razlozi takvog mišljenja i zbog cega se dovodi u pitanje koristenje alternativnog goriva! Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Ako nema vidljivih tragova curenja rashladne tekućine i ako povremeno vidite bijeli dim na auspuhu to je siguran znak da rashladna tekućina nestaje kroz motor. Vi ste spomenuli usisnu granu to može biti uzrok ali i ne mora ( treba točno provjeriti ) . Ugradnja drugog hladnjaka nije jednostavna jer se moraju obaviti dodatne dorade i prilagodbe. Ja bi se uvijek opredijelio za originalno rješenje a ne za improvizaciju. Svi dizel motori dobro funkcioniraju s EGR ventilom a sve nečistoće ostaju u usisnom kolektoru koji se povremeno ,može očistiti . Nemam ništa protiv korištenja alternativnog goriva . Za Vaše vozilo proizvođač to nije predvidio . Ukoliko imate kritike na tu temu možete ih u pisanoj formi poslati proizvođaču . Vi kao vlasnik vozila imate pravo i mogućnost da na svom vozilu radite pojedine preinake , improvizacije, dorade , unapređenja.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G - SERVO NAKON SUDARA

Datum objave: 05.09.2011 18:14:00
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam astru G 2007g.Prije mjesec dana imao sam udes.Udario sam prednjom desnom stranom u stupic.Ostetio sam most,vilicu i desni amortizer.Sve sam to promjenio most je polovan u dobrom stanju,amortizeri su promjenjeni prešli oko 30.000km i vilica nova i nova stabilizator stangica.Napravljen je komplet špur.Problem je u servu jer pri parkiranju na parking nije onako mekan kao prije ne vraća se lagano nego postepeno.Falilo mi je malo ulja to sam nadosipo.Evo u zadnja dva dana kad je auto hladan servo je kao prije mekan i onda nakon nekog vremena postane tvrd i u vožnji osjetim težinu na volanu.Kod skretanja u desno osjeti se težina na volanu,a kod sketanja u ljevo malo manje. Molio bi vaše misljenje u ćeme bi mogao biti problem i šta po vama najprije napraviti.

ODGOVOR:

U ovom slučaju zbog udarca koje se dogodilo posumnjao bih u mehaničko oštećenje letve volana ili pužnog prijenosa volana. Nakon toga bih po potrebi ispitivao tlačne cijevi i pumpu servo volana. Ovakvih primjera smo već imali a uzrok je bio mehaničko oštećenje.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DCI - TRZAJI PRILIKOM MIJENJANJA BRZINA

Datum objave: 05.09.2011 18:02:56
Slika
PITANJE:

poštovanje g.meiću zahvaljujem se na vašim prijašnjim odgovorima dosta su mi pomogli inače radi se o renault senicu 2003g.1.9dci prešao 145000km redovno održavanom.s njim nisam imao nekih većih problema pa nije ni ovaj ali ipak vas tražim mišljenje.radi se prebacivanju brzina iz prve u drugu i iz druge u treću najviše kada to radim auto mi trzne nije to velik trzaj ali ipak se osjeti.bio sam u renolovom servisu rekli da je donji nosač motora ja promjenio ali isto kao u početku malo manje ali se vratilo sada na isto.lamela i korpa su ispravne sve provjereno.zanima me vaše mišljenje šta bi moglo biti jel neki drugi nosač motora ili..prednji trap kompletno ispravan od kugli,spona krajnika itd.hvala na vašem odvojenom vremenu i lijep pozdav

ODGOVOR:

Mogući uzroci trazanja kao što ste opisali su : spojka, nosači motora, zračnost na homokinetičkim zglobovima ili poluosovinama . Neposrednim uvidom na vozilu mogaoo bih navesti točan uzrok.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 MPI - ULJE I SVJEĆICE?

Datum objave: 05.09.2011 18:00:25
Slika
PITANJE:

molim vas da mi odgovorite, što mi je raditi jer mi vozilo "VW-POLO" 1.4 MPI Variant, proizvedeno 2000.g. troši blago rečeno malo ulja što se vidi na svjećicama, koje su predviđene da se mijenjaju svako pređenih 60 000 km. Obzirom da vozilo troši malo ulja iste te svjećice nemogu izdržati niti pređenih 10-15000 km. Obzirom da su iste skupe, što mi je činiti na mom vozilu da isto nebi trošilo ulje, koje je prešlo 158 500 km. šasija WVWZZZ6Kz1R501876, oznaka motora AKK, 44KW, benzinac, nema klimu niti ABS.

ODGOVOR:

Niste naveli kolika je potrošnja ulja na 1.000 km ? Umjesto navedenih svijećica ( platinijum ) mogu se koristiti normalne svijećice koje se mijenjaju svakih 15.000 km na redovnom servisu. Uzrok potrošnje ulja inače nisu svjećice nego istrošenje na vodilicama ventila ili istrošenje na klipnim prstenovima. Ako ste kojim slučajem u blizini Samobora rado ću besplatno pregledati Vaše vozilo i dati prijedlog rješenja.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,6 TD - ZRAK U SUSTAVU GORIVA

Datum objave: 05.09.2011 17:34:31
Slika
PITANJE:

Imam audi 80 TD 1600 kubika 91 godiste sve do sada je bio odlican nisam imo nikakvih problema sada imam problem auto dobiva odnekuda zrak to se vidi kroz dovod goriva auto nekako upali ali cim mu dam gas ne prodje ni jedne minute on sam sebi smanjuje i sam se ugasi i onda vidim kroz slaufe kako se dizel vraca u filter dali ima jos jednu pumpu koja gura dizel do pumpe visokog pritiska i ako ima gdje se nalazi kako bi mogo nju ispitat ili je nesta drugo u pitanju mijenjo sam i filter od goriva ali isti problem unaprijed se zahvaljujem

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima samo jednu pumpu koja vuče gorivo iz rezervoara i koja stvara visoki tlak za dize. Moguće neispravnosti su : cijevi dovoda goriva svi priključci dovoda goriva, nepovratni ventil na filteru goriva, filter goriva ( bez obzira što je novi ) . Zrak u sustav goriva može ući i kroz visokotlačnu pumpu i to kroz ležaj glavne osovine.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,6 i - NEKADA PALI,NEKADA NE

Datum objave: 05.09.2011 17:28:37
Slika
PITANJE:

U pitanju je hyundai akcent1.6 benzin 95g. imam problem auto normalno upali i sve normalno vozim , ugasim auto i krenem ga palit i nece da upali ostavim ga dan nevozim ga sjednem drugi dan i sve normalno upali koji je problem ako znate , havalavam . pozdrav.

ODGOVOR:

U momentu kada motor ne može upaliti treba ispitati ima li iskre na svjećicama . Ako iskre na svjećicama ima treba ispitivati sustav za dobavu goriva ( pumpa za gorivo, relej pumpe, filter goriva, injektori ) . Ako iskre na svjećicama nema moguće neispravnosti su : senzor radilice, svjećice, kablovi, bobina .

na vrh Povratak na vrh

VOLVO V40 TDI - BOSCH PUMPA

Datum objave: 05.09.2011 16:05:20
Slika
PITANJE:

Dobar dan.Vlasnik sam volva v 40,2001godina..i imam problema sa bosh pumpom..Naime, auto jako teško pali tj.dugo mu treba,a kad se upali moram držati gas jer mi se u leru gasi.priključio sam ga na kompjuter i pokazujemi da je problem u tlaku..Možete li mi savjetovati što bi to zapravo bilo?

ODGOVOR:

Sve što je povezano s dobavom goriva, tlakovima goriva, regulacijiom goriva, vremenom ubrizgavanja goriva nalazi se u visokotlačnoj pumpi. U tom slučaju pumpu treba demontirati, ispitati, odservisirati, podesiti, ponovo ugraditi. Uz to bi bilo dobro još ispitati mehaničko stanje motora i stanje diza.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 i. - CENTRALNO ZAKLJUČAVANJE

Datum objave: 05.09.2011 16:03:35
Slika
PITANJE:

ovako.imam opel vectru 1.6 benzin 1997g.imam problem s centralnim zakljucavanjem moja vrata i vrata iza suvozaca se zakljucaju i otkljucaju normalno.znaci iza mene i preko puta mene se nece ni zakljucat ni otkljucat,samo mogu rucno kad ja uđem u auto i zakljucam i otljucam.pa me zanima kako popravit taj problem.unaprijed hvala

ODGOVOR:

Prvo što treba napraviti jest demontirati bravice vrata koje ne rade . Nakon tog iste treba očistiti, razraditi, podmazati. U večini slučajeva ovo pomaže. Ako i nakon toga se ne postigne rezultat, treba provjeriti ispravnost motorića vrata, električnu instalaciju i mikroprekidače na bravicama.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A8 - KVAR NA PUMPI ZA GORIVO

Datum objave: 05.09.2011 16:00:56
Slika
PITANJE:

Imam audija a8 usred voznje automobil je stao odslepali su ga do servisa i kaza li mi da je kvar na pumpi za gorivo u rezeorvaru.Zanima me kako se ta pumpa vadi.odg mi treba u sto kracem roku.hitnoo!!!!!

ODGOVOR:

Pristup pumpi za gorivo je ispod zadnjeg sjedala . Potrebno je demontirati sklop komanda pokazivača goriva u kojoj se nalazi električna pumpa . Za demontažu je potreban specijalni alat kako ne bi oštetili veliku plastičnu maticu koja fiksira sklop pokazivača i pumpe.

na vrh Povratak na vrh

NISSAN PRIMERA 1,6 SLX - NE RADI JEDAN CILINDAR

Datum objave: 05.09.2011 15:58:29
Slika
PITANJE:

Poštovani, Posjedujem Nissan Primeru 1.6 slx,16 v,twin cam,(karburator),91 god.Primjetio sam da mi jedan klip ne radi.Provjeravao sam na način da sam pojedinačno iskopčavao kablove od svjećica.Kod trećeg klipa prilikom iskapčanja kabela sa svjećica se ništa ne dešava,znači motor ne promjeni zvuk,ne padnu okretaji a iskru dobiva.Promjenio sam svjećicu i kabel ali problem ostaje isti.U vožnji nebi uopće rekao da mi ne radi jedan klip.Iako ima nemiran rad u leru.Također mi auto gubi ulje negdje iznad remena od alternatora jer curi na remen koji to ulje prska po karoseriji.vizualno nemogu utvrditi odakle ulje curi.čak mi ni mehaničar na tehničkom nije znao utvrditi odakle ulje curi.pretpostavljam da se to dešava u vožnji prilikom većih okretaja,dok u leru nije.Što bi mom autu?hvala unaprijed,Marko

ODGOVOR:

Ako ne radi jedan cilindar a iskre na svjećici ima , uzrok je najvjerovatnije loša kompresija na tom cilindru . Izmjerite kompresiju , vjerovatno propušta jedan od ventila. Ako želite otkriti gdje curi ulje, najbolje je da operete motor i nakon kratke vožnje ćete toćno vidjeti mjesto propuštanja.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - CHIP TUNING

Datum objave: 05.09.2011 15:55:38
Slika
PITANJE:

Pozdrav gos. Meiću, ima peogeota 307 HDI 66kw 2001 g. interesuje me dali mogu povećati snagu motora za 15 do 20 konja filterom zraka ili na neki drugi način,dali ću tom inovacijom drastično povećati potrošnju,šta vi preporučujete. Unaprijd hvala

ODGOVOR:

Snagu motora za 15 KS možete povečati samo Chip Tuningom . Uz povećanje snage neće se bitno povećati potrošnja goriva. Cijena kvalitetnog Chip Tuninga je od 800 eure do 1200 eura.

na vrh Povratak na vrh

BMW 530 D - OPREZ PRILIKOM KUPNJE

Datum objave: 05.09.2011 15:06:09
Slika
PITANJE:

Imam jedno pitanje jer sam u velikoj nedoumici a nadam se da mi vi mozete pomomci. Kupio bih bmw530d automatik karavan 1999g. Presao je 196000km auto je uvezeno iz italije i sadasnji vlasnik ga je otkupio od privatne kuce i von auto ima od 2006g. Rekao mi je da je njemu na celeru pisalo 123000km al da ni sam ne zna jesu li ga oni vracali. Rekao mi je da nema nije ima nikakvih problema i uredno je servisiran! Zanima me vase misljenje o tom modelu auta s pbzirom da je automatik i da li cu sad mozda imat problema s njim s obzirom na godine i da je treca ruka. Vozio sam ga i motor radi ok i nema problema kod pribacivanja brzine. Molim vas da mi da te savjet jer bih ga kupio za 5000€ a cini mi se da je to dobra cijena? Hvala vam puno!!!

ODGOVOR:

Za spomenuto vozilo moram reći da je vrlo kvalitetno i ugodno za voziti . S druge strane održavanje nije uopče jeftino ako ćete ga ispravno servisirati . Ukoliko bi se dogodio kakv kvar na motoru, mjenjaču ili sustavu ABS , takvi popravci su jako skupi . Zato oprez prilikom kupnje , vozilo ima sigurno više kilometara nego što je prikazano . Ako ipak kupite navedeno vozilo zamijenite sve tekućine i sve filtere . U automatskom mjenjaču zamjenite i filter mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - LAGANO LUPANJE

Datum objave: 05.09.2011 00:16:19
Slika
PITANJE:

Pozdrav!! Imam renault megane 1,5 dci 60 kw ,2004 g. Problem je u tome kad je motor ugrijan ne prima gas i okretaji su na 500 okretaja!! A kad je hladan upali radi sve u redu samo se na vecim okretajima cuje lagano lupanje!! Zanima me o kojem kvaru je rijec??hvala

ODGOVOR:

Lupanje koje čujete može biti jedna od diza ili oštećenje na ležaju radilice. Ostali mogući uzroci su : filteri, nečist rezervoar, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, senzori motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - KONDENZACIJSKI ODVOD KLIME

Datum objave: 05.09.2011 00:14:04
Slika
PITANJE:

postovani gos.Meić imam pasata 1997g montirao sam klimu ali nisam spojio kodezaciski odvod pa mi koddezat curi u kabinu neznam gdje se moze izvesti vani(mjesto na sasiji)POZDRAV

ODGOVOR:

Najzgodnije mjesto je neposredno ispod isparivača i to na najbližem mjestu kroz karoseriju . Znači navedeni odvodi prolaze kroz lim karoserije iza motora a ispred grijača i isparivača.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 207 1,6 HDI - CRNI I PLAVKASTI DIM

Datum objave: 05.09.2011 00:10:51
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Mejiću..Imam problem sa Peugeotom 207 1.6 hdi Sport 90 Ks,2006 godina..Dešava mi se da malo jačim pritiskom na gas auto dimi crni dim,isto tako kad ga ujutro upalim baci neki plavkasti dim..A pri brzinama oko 100 km/h počinje se zaletavat,znači kad se stisne gas kao da se uspori i onda odjednom povuče,i nakon par seknudi ponovno..Inače ne troši ni ulja,bile su puknute dvije uljne karike,i to sam sanirao..Par puta mi se upalio depollution system faulty,ali se lampica drugi dan ugasi...Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije bih ispitao mehaničko stanje motora i to fazu, kompresiju . Nakon toga bih izmjerio tlak turbine i mehaničko stanje turbine . Na kraju ostaje slijedeće : propuštanje na tlačnim cijevima turbine ili intercooleru, senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, dize, ECT senzor, upravljačko računalo motora.

na vrh Povratak na vrh

KIA RIO 1,3 RS - SUSTAV ZA BLOKADU PALJENJA

Datum objave: 05.09.2011 00:05:35
Slika
PITANJE:

Postovani imam problem sa Kija Rio 1.3 RS 55kw 2002 , nece da pali izverglam ga i onda nakon 5-6 paljenja mozda upali . Buni me to sto nekad upali iz prve a nekad ne i onda sve ponovo 5-6 puta palim . Filtere sam promjenio i sve samo nisam svjecice . Mehanicar kaze da baca pumpa za gorivo znaci nije ona ali kao nije htjeo da pali ni kod njega pa je on zamjenio senzor radilice na njemu za neki od opela koli je slican njegovom . Vise ne znam sta sa njime da radim cak ni njegov orginalni servis ne zna sta mu je rekli su kao da je imobiizator ali kad sam ja ga nakon pola sata ponovo upalio on nije htjeo i opet sam nekako dosao do kia servisa ni oni nisu znali sta je zato eto pomozite mi ja vise ne znam sta je sa autom .Auto sam kupio u Sloveniji i tad je presao 135000 i sve je radilo perfekt i da umalo da zaboravim isto tako nesto slicno je napisao covjek koji ima kiu i da kad ga upali isto se desava da on sam dodaje gas i da se ponekad ugasi . Eto pozdrav iz BiH nadam se da ce te mi pomoci . Unaprijed hvala .

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu problem stvara sustav za blokadu paljenja . Sustav se sastoji od ključa s transponderom , od elektromagnetske antene, od imobilajzera , od električne instalacije . Pregledom navedenih komponenata moguće je točno utvrditi što je neispravno i nakon toga otkloniti kvar. Morate odabrati servis koji može sve to odraditi i dovesti vozilo u ispravno stanje.

na vrh Povratak na vrh