Danas je: 27.01.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL FRONTERA 2,3 TD - UVIJEK TEŠKO PALI

Datum objave: 13.09.2011 14:38:35
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Opel Fronteru 2.3 TD Intercooler 1993 god. Imam problem da vozilo otežano pali. Kako se kaže auto dugo vergla nekih cca 5-6 sekundi i onda upali sa crnim dimom iz auspuha. Provjerio sam osigurače, grijače, automat osigurača, struju na osiguračima (čak sam probao i direkton spojiti grijače) ali uvijek isto. Nije važno da li je vozilo toplo ili hladno. Znači neka ga izgasim na radnoj temperaturi i probam upaliti za 10 sekundi opet isto. Jedino kada ga probam upaliti "na guranje" nizbrdo odmah upali. Što se tiče auta kada se upali ono radi normalo bez ikakvih promjena u zvuku, dobro vuče kao da mu ništa nije. Probao sam čak i da rezervoar ne pravi vakum pa sam očistio ozraku na rezervoaru i ugradio nepovratne ventile na dovod i odvod goriva, ali ne pomaže. Pitao sam dosta mehaničara za pomoć, ali nitko mi nije konkretno rekao u čemu je problem. Svi bi mjenjali dijelove pa ako upali - upali. Mislim to mi je rješenje financijski neprihvatljivo. Ipak je ovo sasvim jednostavan motor bez neke pretjerane elektronike na kontroli paljenja. Motor je isti kao i u Omege A 23 TD.

ODGOVOR:

Kada motor teže pali uvijek gledamo i tražimo jednostavne kvarove koje nije teško otkloniti . To znači najprije obavimo test akumulatora i provjeru elektropokretača . Ako je s time sve u redu radilica motora će se prilikom startanja okretati s više od 140 o/min . Ako je to tako može se preći na slijedeće ispitivanje a to je provjera kvalitete goriva, čistoće rezervoara , ispravnosti filtera goriva, ispravnosti cijevi za dovod goriva, prisutnost zraka u sustavu goriva . Nakon ovoga slijedi demontaža diza, ispitivanje diza, ispitivanje grijača, mjerenje kompresije . Na kraju kao uzrok ostaje samo visokotlačna pumpa . Ovo je logičan redoslijed kako mi to radimo i uspijeh nikada ne izostane.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,6 D - LUPANJE U MJENJAČU

Datum objave: 13.09.2011 14:28:00
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine meicu,imam audi 80 1.6 diesel iz 1991 godinu,vec duze vreme cuje se lupanje u menjacu,tj tandrce,kada nagazim kvacilo prestane,a kada ga pustim nastavi da lupa,zamenio sam 4 menjaca,korpu,lamelu i druk lager,medjutim isto,voleo bih da mi kazete svoje misljenje.Unapred hvala.

ODGOVOR:

Lupanje koje čujete u mjenjaču nastaje radi istrošenosti pojedinih ležajeva , osovina i zupčanih parova . Lupanje se obično ne čuje u vožnji nego samo u leru kada zupčanici nisu u zahvatu . Ugradnjom dotrajalih mjenjača ne možete riješiti problem . Potrebno je obaviti reviziju mjenjača i zamijeniti dotrajale dijelove.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 16V - NEMIRNO RADI NA LERU

Datum objave: 12.09.2011 16:06:05
Slika
PITANJE:

Posedujem Megan I 1.6 16v 2002.god.koji sam nedavno kupio i primetio sam da kada auto upalim da radi sa 500 obrtaja i trokira.Zamenio sam nove svećice i kupio jednu novu bobinu 'voleo'i menjao umesto svake koje su bile na motoru/sažem/i opet isto.Kada auto vozim ujednačeno pod malim gasom trokiranje se oseća a kod veće brzine ne. Na dijagnostici je pokazalo da je sve u redu osim drugog cilindra gde nije paljenje dobro. Inače auto ima dobru vuču ali me ovo počelo nervira i verovatno da je potrošnja goriva veća.U nadi da će te mi pomoći savetom šta da preduzmem zahvalan Zoran.

ODGOVOR:

Ako ste sigurni da paljenje na drugom cilindru nije dobro tada poduzmite potrebne radnje da to ispravite. Mogući uzroci su : svjećica, kabel, bobina, injektor, usisni ili ispušni ventil, niski tlak kompresije . Kao zadnju mogućnost naveo bih i ulazak minimalne količine rashladne tekućine u cilindar ( brtva glave motora ) .

 

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,0 E - LAMPICA OD ULJA

Datum objave: 12.09.2011 15:45:48
Slika
PITANJE:

Dobar dan do sada ste mi dosta puta pomogli i na tome vam zahvaljujem. imam audia 100 2.0 E 100 KS 1994 godina, imam problem nekad mi kad radi na leru upali lampicu od ulja ( radi na nekih 850 okretaja) kad pogledam kazaljku od pritiska ulja bude na nuli cim dam gasa podigne se, pa me sad zanima koliki pritisak mora biti kad radi na leru i kako ga uštelati da bude normalno. Hvala

ODGOVOR:

Tlak ulja treba bit na leru 1,0 bar , kod 2000o/min treba biti 2,0 bara . Kada se obavlja mjerenje motor mora biti potpuno zagrijan. Ako je tlak ulja nizak najprije posumnjajte u filter ulja. Nakon toga provjerite ležajeve radilice ( istrošenje ) .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,9 D - BROJAČ OKRETAJA MOTORA

Datum objave: 12.09.2011 18:33:39
Slika
PITANJE:

Imam pezo 206 1,9 dizel, U voznji mi je stao broj obrtaja motora . Mozete li mi reci o cemu se otprilike radi. Ostalo je sve uredu. Pozdrav!

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila ima brojač okretaja motora koji dobiva impuls od senzora radilice . Moguće neispravnosti su : senzor radilice, električna instalacija od senzora do instrument ploče, konektori instrument ploče, sama instrument ploča .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 1,6 CD - POVREMENI KVAR

Datum objave: 12.09.2011 18:37:14
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam Mazde 3 1.6 CD 109 koja je prešla 58000 km. Auto je redovno sevisiran a unazad 2 mjeseca su počeli problemi. U situaciji kad treba ubrzati (kretanje na semaforu), negdje oko 3000 okretaja do sada se osjetilo da tu auto jače povuče i motor je u tom trenu promijenio zvuk (slično kao da se u tada uključi turbina). Prvo problemi su bili ti da mi se počelo događati da u tom trenu auto jednostavno samo jednom "zacukne", kao da se na djelić sekunde ugasio i dalje nastavi ubrzavati normalno, a sada je to "trokiranje" postalo sve učestalije i zna se dogoditi po par puta za redom i više nema onog osjećaja jačeg ubrzanja na 3000 RPM nego je ono konstantno. Iz auspuha nema niti je ikad bilo crnog dima, motor ne troši ulje a potrošnja goriva je mala (ispod 5 litara u gradu). U ovlaštenom servisu dijagnostikom nisu ustanovili nikakvu grešku ili kvar. Problem mi se pojavljuje povremeno, nema nekakvog pravila i primjetio sam da je sve u najboljem redu kad je motor hladan, ovo trokiranje se javlja samo kad počne postizati ili je već postigao radnu temperaturu. Unaprijed hvala na odgovoru!

ODGOVOR:

Najneugodniji kvarovi su oni koji se javljaju povremeno i rijetko . U takvim slučajevima treba imati razumijevanja za djelatne osobe servisa i dati im mogućnost da imaju dovoljno vremena za dijagnostiku . Osobno takvih primejra u praksi imam često a kvar najčešće otkrijem tijekom vožnje kada su na motor spojeni pojedini instrumenti i dijagnostički sustav . Moguće neispravnosti su : senzor radilice, senzor bregaste osovine, senzor pedale gasa, senzor tlaka goriva, senzor tlaka zraka, MAF senzor, električna instalacija, upravljačka elektronika motora.

na vrh Povratak na vrh

KIA PRIDE - ŽARULJICE INSTRUMENT PLOČE

Datum objave: 12.09.2011 18:39:16
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Zanima me kako promijeniti žaruljice za osvjetljenje ploče sa instrumentima u KIA Pride iz 2000. godine. Hvala.

ODGOVOR:

Žaruljice za osvjetljenje instrument ploče je moguće zamijeniti kada se demontira instrument ploča . Na instrument ploči postoje skriveni vijci ( ispod ukrasnog poklopca ) koji se moraju odviti i nakon toga se instrument ploča može izvaditi iz ležišta. Nakon toga je potrebno samo odspojiti konektore na zadnjoj strani instrument ploče i izvaditi instrument ploču . Spomenute žaruljice se nalaze sa zadnje strane instrument ploče i lako se mijenjaju .Prilikom opisanih radova sve radite pažljivo jer se u protivnom može dogoditi oštećenje .

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - BLOK MOTORA

Datum objave: 12.09.2011 18:41:07
Slika
PITANJE:

naime interesira me puknuće bloka na traktoru,ali ne od vode,nego na tom mjestu gdje je puknut curi ulje znaci mala rupica iza anlasera gdje se vidi da je bio nekakav premaz ,pa me zanima da li bi valjalo to zakrpati tekućim metalom ili silikonom za zapunjavanje blokova motora ili ima nekakvo ljepilo ili sredstvo da se to premaže,znači rupica je mala vjerovatno je bilo s nečim udareno jer je napuknut nosač od anlasera,znači to je na vanjskom dijelu motora,prvo bi probao opciju da se s nečim premaže pa vas molim za savjet s čime bi bili najbolje , a ako bi se moralo variti s kojim elektrodama to najbolje variti,radi se o imt 558,hvala

ODGOVOR:

Ako na mjestu puknuča nema mehaničkih naprezanja najbolje rješenje je da se kritično mjesto zabrtvi dvokomponentnim tekućim metalom . Set za popravak nije skup a postupak brtvljenja je jednostavan. Potrebno je samo dobro oćistiti površinu do metalnog sjaja a nakon toga nanijeti tekući metal prema uputama koje su navedene na proizvodu.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - BRAVA SE SAMA OTVARA

Datum objave: 12.09.2011 14:09:41
Slika
PITANJE:

škoda octavia 1.9 tdi 98.g. imam problem da mi se auto samo otključava a pri tom se i stakla sva spuste , dok zaključavam daljinskim vrata suvozačeva se zaključaju i opet otključaju a tako i ostane, a nakon nekog vremena(nekad više nekad manje) sve se samo otključa i otvore se stakla,unaprijed hvala na savjetu i odgovoru.lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su brava vozačevih vrata a neispravno može biti mehanički dio brave ili mikroprekidač na bravici za centralno zaključavanje. Vrijedi pokušati pažljivo demontirati bravicu , istu očistiti, razraditi , podmazati , provjeriti mikroprekidač . Drugi uzrok može biti računalo komforne elektronike ( BSI računalo ) preko kojega radi funkcija zatvaranja i otvaranja vrata.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 - TEŠKOĆE S GAŠENJEM MOTORA

Datum objave: 12.09.2011 13:58:04
Slika
PITANJE:

Pozdrav!Imam C3-kabrio i već 6 mjeseci sa autom imam problema,naime problem je što mi se pali pahuljica na kontrolnoj tabli,gdje stoji AUTO,i često se auto ugasi neće da upali,poslije hlađenja ponovo upali i radi normalno,na citroenovom servisu nisu u mogučnosti da utvrde kvar,PO NJIHOVOJ DIJAGNOZ PROBLEM JE NEKI SENZOR,a navodno nisu u mogučnosti da odvrnu svijeće.Molim Vas za savjet i hvala na odvojenom vremenu....

ODGOVOR:

Mogući uzroci radi kojih motor ne može upaliti je izostanak iskre na svjećicama ili prekid u dovodu goriva do injektora. Kvar je najlakše otkriti kada motor ne može upaliti . U tom momentu se vrlo brzo dolazi do saznanja ima li iskre na svjećicama ili nema . Ako iskre na svjećicama ima ispituje se sustav za dobavu goriva i to : tlak goriva, filter goriva, pojedini senzori motora, injektori, davači, aktuatori. Ako iskre na svjećicama nema ispituje se sustav za stvaranje iskre i to : svjećice, kablovi, bobine, elektronika paljenja, senzor radilice, upravljačko računalo motora. Ukoliko u prvom servisu niste dobili adekvatnu uslugu trebate potražiti servis koji može odraditi dijagnostiku motora , predložiti rješenje i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 D - ZAMJENJEN MOTOR ALI TEŠKO PALI

Datum objave: 12.09.2011 18:46:10
Slika
PITANJE:

Poštovani,imam OPEL ASTRU 1,7 D,1995.godište. Zanima me sljedeće: Na vozilu sam izvršio zamjenu motora i ugradio sam motor s prijeđenih 140.000 km, i od onda imam problema s paljenjem vozila. Kada vozilo stoji dulje vremena moram jako dugo verglati da upali, ili eventualno prekinuti verglanje, da bi nakon drugog pokušaja vozilo upalilo tako reći na zub. Provjerom probnom lampom utvrdio sam da relej grijača isključi napajanje grijača (lampa se ugasi) tek nakon 30 sekundi, da bi nakon što motor upali ponovo uključio napajanje grijača (lampa se ponovo upali). Zanima me da li je to normalno ili ne, odnosno što bih trebao učiniti da bi vozilo normalno palilo.Napominjem da sam izvršio remont anlasera i alternatora.

ODGOVOR:

Otežano paljenje motora može nastati radi brojnih faktora . Ako je ispravan akumulator i elektropokretač tada treba provjeriti slijedeće : tlakove kompresije, fazu motora, podešenost visokotlačne pumpe ( početno predpaljenje ) , filtere, čistoću goriva, prisutnost zraka u gorivu, ispravnost diza, ispravnost grijača . Vrijeme od 30 sekundi koliko drži relej je u redu.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,0 HDI - BIJELI DIM I TROŠI VODU

Datum objave: 11.09.2011 12:57:09
Slika
PITANJE:

CITROEN C5 DiMI PLAVO TROŠI ANTIFIZ ILI VODU Poštovani. posjedujem Citroen C5 II 22 hdi 16 v automatik 2004 god. 100.000 km prvi vlasnik te sam imao prometnu nezgodu sa istim. Nakon popravka limaruje auto mi troši vodu ili antifriz iz posude za rashladnu tekućinu te dimi plavo. U ulju nema tragova vode a u posudi za vodu se ne vide tragovi ulja. Nivo ulja je isti a na prijeđenih svakih 50 km moram nadoljevati vodu jer istu izbaci kroz ispušnu cjev u obliku dimate mi raste temperatura motora. Prvi savjet majstora je bio probio diftung glave motora ali da se o istome radi mješalo bi se voda i ulje te bi se to vidjelo u posudi za vodu ili u kvaliteti ili nivou ulja. Automobil ljepo vuče ima kompresiju ali u vožnji osjetim da se zagrcne i u tom času bjelo zadimi i dalje nastavi ko da ništa nije bilo. Nakon toga nema vode u posudi za vodu a kada ga ujutro zapalim konstantno bjelo dimi te ne prima gas pa se gasi sve dok se ne ustabili i izbaci svu vodu kroz auspuh. Pitanje kako voda ulazi u auspuh ili u motor te daljnom vožnom dali če se oštetiit motor te koji dio je u pitanju i koliko dio košta otprilike. Na displeju mi ne očitava nikakovu grešku što je zanimljkivo jer displej piska na svaku sitnicu koja nije u redu.

ODGOVOR:

Nije točna Vaša tvrdnja da ako je oštećena brtva glave mora se miješati ulje i voda , isto tako ne mora biti ni ulja u ekspanzionoj posudi . U ovom slučaju i prema Vašem opisu oštećena je brtva glave i to na način da kompresija probija u rashladni sustav . Tom prilikom se u rashladnom sustavu stvara tlak i radi toga se grije motor jer se dio rashladne tekućine gubi kroz čep ekspanzione posude a mali dio ulazi i u cilindar ( bijeli dim ) . Rashladna tekućina koja je ušla u cilindar pretvara se u vodenu paru i to se vidi kao bijeli dim ili kapljice na auspuhu. U ovom slučaju se ne smije voziti dalje dok se ne obavi popravak motora. Svako daljnje paljenje izaziva velika oštećenja na klipu i cilindru . Nadam se da još uvijek do takvog oštećenja nije došlo .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,8 16V - NEZNAM ŠTO S KLIMOM

Datum objave: 11.09.2011 18:15:12
Slika
PITANJE:

Postovanje gdin meic zamolio bih vas za pomoc : rijec je o opel vectri b 2000g 1.8 16v benzin .Neki dan smo razgovarali o kompjuteru motora,citacu kodova ,imobilajzeru itd,ako se sijecate vasa mi je strucna pomoc jako pomogla i hvala vam puno taj sam problem rijesio a sad me zanima drugo vezano za ukljucivanje klime dakle:posto mi je kompresor dozivio mehanicko ostecenje vjerovatno radi prijasnjih vlasnika koji nisu marili za klima sistem a htjeli su se ohladiti kad je vruce morao sam ga zamijenuti drugim medjutim kad sam sve postavio odvezao vozilo na punjenje,nakon zavrsenog punjenja majstor klima je ustanovio da se kompresor pali ali se ne pali normalnim putem na prekidac ,i isto tako je ustanovio da nedostaje plus pol na dovodu za kompresor ,sta mi je ciniti pomagajte molim vas svi osiguraci su zdravi relej koji ukopcaje elektromagnetnu spojku je ispravan,prekidac za poljenje klime je ispravan ja ne znam kud dalje zato vas lijepo molim da mi malo detaljnije objasnite koji obicno budu kvarovi i gdje da trazim kvar ja imam onaj klasicni elektronski multimeter sa kojim pokusajem mesto napravit ali nakon sto vidim vas odgovor hvala vam puno unaprijed pozdrav.

ODGOVOR:

Kompresor klime se pokreće mehanički preko kanalnog remena a uključivanje se obavlja putem elektromagnetske remenice ( na nju dolaze dvije žice i napon od 12 V ) . Kompresor klima uređaja se može upaliti kada su ispunjeni slijedeći uvjeti : elektromagnetska remenuca mora biti ispravna, kompresor mora biti ispravan, sustav klime mora biti napunjen s plinom, gornji tlak u sustavu klime mora biti od 13 do 15 bara, tlačna sklopka ( presostat ) koja spaja minus do elektromagnetske remenice mora biti ispravan, ekspanzion ventil ispravan, dehidrator ne smije biti začepljen . Sve što sam naveo treba znati svaki serviser koji se bavi klima uređajima na vozilu .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 16V - NEMA SNAGE AKO NEMA PUNO GORIVA

Datum objave: 11.09.2011 18:13:11
Slika
PITANJE:

Imam Forda focusa 1,6,16v,1999g,problem - sve dok se u rezervoaru nalazi veća kolićina goriva(pola rezervoara)auto radi,kada se kolićina goriva spusti na prvu četvrtinu pokazivača goriva auto ne prima gas,teško pali,nema vuću itd.Napominjem da je majstor promjenio benzinsku pumpu ali opet isto. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Sve što ste spomenuli i opisali ukazuje na neispravnost sklopa pokazivača goriva u kojemu se nalazi i dobavna pumpa za gorivo. Sklop je potrebno demontorati , ispitati i otkloniti neispravnost. Tom prilikom se može i očistiti rezervoar.

na vrh Povratak na vrh

VW CADDY 2,0 SDI - KAKO ODABRATI RABLJENO VOZILO

Datum objave: 11.09.2011 12:19:59
Slika
PITANJE:

Želio bih kupiti vw caddy putnički 2,0 sdi, 2005 godina linija 2004. oko 170000km vaš savijet oko čega obratiti pažnju prilikom kupnje, dosada sam vozio samo benzince pa mi baš ovi pojmovi sdi i tdi bas nisu jasni odnosno po Vama što je bolje? U ovom slučaju se radi o sdi motoru pa ako mi ga možete pobliže objasniti nako 170000 km što bi me moglo očekivati. hvala pozzz

ODGOVOR:

Prilikom nabavke rabljenog vozila treba obratiti pažnju na sve a naročito na stanje motora , mjenjača, ovjesa, podvozja, klima uređaja. S amaterskim znanjem Vi možete obaviti jedino vizuelni pregled vozila a za drugo je potrebna stručna usluga u servisu jer se tada mogu obaviti pojedina mjerenja i kontrole pojedinih sklopova vozila. Takve pregleda radimo često i vrlo su korisni jer daju uvid u stanje vozila. Oznaka TDI  ( turbo-direct-injection ) ovo je turbo motor . Oznaka SDI  ( saugh-direct-injection )  ovo je usisni motor bez turbine . Motor 2,0 SDI ima 51 KW a motor 1,9 TDI ima 77 KW . Kvaliteta i jednog i drugog motora je jako dobra jedino se treba odlućiti da li želite ječi ili slabiji motor . Ako izaberete vozilo s navedenom kilometražom svakkao treba napraviti tzv. nulti servis jer prodavač to sigurno neće obaviti to za Vas .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 2,0 TDI PD - LOŠE RADI NA LERU

Datum objave: 11.09.2011 11:59:41
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Mejic,imam audi A3 2,0 TDI iz 2004 g,sa 203000 km,auto podrhtava na leru dok je klima upaljena,te ujutro dok je hladan radi veoma nemirno,auto izgubi otprilike 0,5 dc vode na 2-3 tisuce km,i prilikom dodavanja gasa poprilicno dimi,dim je crno plavkast,,auto vuce normalno i ne trosi ulje,dali je moguce da je pukla glava i dali je rijec o vec istrosenom motoru? Hvala puno unaprijed

ODGOVOR:

Najprije bih obavio mehaničko ispitivanje motora a to znači slijedeće : mjerenje tlakova kompresije, kontrola stanja bregaste osovine, mjerenje količine HC ( ugljikovodik ) u ekspanzionoj posudi , kontrola i otkrivanje propuštanja rashladne tekućine. Nakon toga bih obavio i drugo ispitivanje koje bi obuhvatilo : kontrola svih filtera, kontrola prisutnosti zraka u gorivu, ispitivanje diza, ECT senzor, EGR ventil, senzor radilice, električne instalacije od motora do ECU centrale. Na kraju ostaje samo visokotlačna pumpa i ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F - MOTOR STALNO PREKIDA

Datum objave: 11.09.2011 18:09:17
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Imam opel astru F 1997g. Problem: Nemiran rad motora na leru, a prilikom jednolične vožnje stalno trza, kod ubrzanja ne trza ali nema snage, sporo ubrzava.Zamijenio sam svjećice i kablove. Majstor mi je u servisu pregledao i očistio dizne koje su uglavnom i bile dobre. adaijagnostikom je pregledao,nema nikakve greške, u tri servisa nemogu da otkriju problem. Šta je mogući uzrok.

ODGOVOR:

Ipak ćete morati potrežiti kvalitetniji servis koji će moći pronaći kvar i isti otkloniti. Mguće neispravnosti su: nečist rezervoar, filter goriva, tlak goriva, potenciometar leptirastog ventila, MAP senzor, EVAP ventil rezervoara, mjerač mase zrka, lambda sonda, senzor radilice, električna instalacija motora, propuštanje na usisnom kolektoru, ECT senzor , aktuator minimuma, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 75 ELX - TEMPERATURA MOTORA

Datum objave: 11.09.2011 18:07:52
Slika
PITANJE:

Poštovani, Posjedujem Fiat punto 75 elx 1994.godište Imam problem s sustavom za hlađenje. Ventilator hladnjaka ponekad se upali a ponekad ne.A i kada se upali upali se na vrko kratko..cca 5 sekundi i nakon toga se ugasi s tim da temperatura ostaje ista. Kad spojim ventilator da stalno radni..temperatura se vrati u normalu. Izmjenio sam termo prekidać na ventilatoru i termostat ali problem je i dalje ostao. Kolika je normalna radna temperatura....na pokazivaču temp. imam samo oznake C i H te jedni crtu u sredini pa gdje bi otprilike trebala biti kazaljka pri normalnoj temperaturi. Na kolikoj temperaturi se pali ventilator za hlađenje Unaprijed Vam se zahvaljujem na odgovorima

ODGOVOR:

Radna temperatura motora je 90°C . Kada se motor zagrije na 94°C pali se ventilator i hladi motor do 90°C , tada se ventilator ugasi. Na Vašem pokazivaču temperature kazaljka treba biti mali ispod polovine skale. Najbolje je da profesionalnim termometrom izmjerite stvernu temperaturu motora .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C KLASSA 220 D - MOTOR SE GASI

Datum objave: 11.09.2011 18:06:15
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meić !Posjeduje Mercedes C-klase iz 1995.god.220 diesel obični.Kod prvog paljenja ujutro,motor upali i odmah se ugasi. Ponovno verglam ne pali,tek od trečeg puta normalno upali i radi ,ali je dosta bučan i u leru trokira.Kad mu dodam gas na 1500 okretaja ,motor radi ko vurica. Ponekad mi se u vožnji upali EDC i motor mi se ugasi. Molim Vas za savjet. hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : nečist rezervoar za gorivo , filter goriva, grijači, prisutnost zraka u gorivu, loš rad neke od diza, lošija kompresija na jednom ili više cilindara, cijevi dovoda goriva, nepovratni ventil za gorivo . Provjerite kompresiju , dize, grijače a nakon toga po potrebi i ostalo .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 16V - KLIMA NE HLADI

Datum objave: 11.09.2011 18:04:51
Slika
PITANJE:

Ovak imam jedno pitanje.Vozim opel astru g model 1.6 16v 99.god. Zanima me di se nalazi filter kabine(klime) na njoj sa vanjske ili unutarnje strane,i da klima mi je hladila normalno i odjednom drugi dan je počela puhat topli zrak,pa me zanima šta bi to moglo biti? I dali znate zasto kad se auto upali kad je hladan nemirno radi motor u leru,povecavaju se okretaji sami od sebe. unaprijed hvala. L.p

ODGOVOR:

Filter kabine nalazi se ispod pretinca za stvari . Pristup je moguć kada se demontira pretinac. Ako niste zadovoljni učinkom hlađenja morate obaviti servis klima uređaja. Brojevi okretaja se povećavaju sami od sebe radi slijedećih neispravnosti : potenciometar gasa, aktuator minimuma, ECT senzor, MAP senzor, propuštanje usisnog kolektora .

na vrh Povratak na vrh