Danas je: 01.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 607 2,2 HDI - FAP FILTER

Datum objave: 06.09.2011 14:05:25
Slika
PITANJE:

Pozdrav gospodinu Meiću ! Evo da vam predstavim svoje probleme ,vlasnik sam peugeot 607 2.2 HDI 2002 god. trenutno mi u rezervaru od fap filtera nedostaje aditiva tj,skroz je prazan pa vas ovim putem trazim da mi odgovorite dali je to povezano sa paljenjem asr,esp systema i senzora neispravnosti na motoru ? i to u momentu kada mu jace dodam gas to se popali a nije mi se palio senzor da mi je mala kolicina aditiva i auto mi ne moze ubrzati vise od 130-150 km/h.poslje kada ga ugasim i upalim nakon nekog izvjesnog vremena auto se ponasa normalno i kada ga polako vozim ne pali mi se nikakvi senzor .te vas ovim putem molim da mi odgovorite sto preciznije i sto je s cim povezano i sto je po vama za raditi jer kada ugasim auto nekakva pumpa mi na fapu radi jos par minuta i to sve vise povisuje zujanje dok se ne ugasi to traje po par minuta poprilicno jako zuji toliko da se cuje na dvadeset metara udaljenosti .UNAPRIJED HVALA

ODGOVOR:

Kada nestane tekućine u rezervoaru za FAP filter mogu se paliti navedene lampica a motor nema potrebnu snagu. Razlog za to je što upravljačko računalo motora elektronskim putem smanjuje snagu motora jer ima podatak da nema tekućine za ispravan rad FAP filtera. Postupak oko dovođenja motora u prijašnje stanje nije jednostavan . To znači kada bi napunili rezervoar FAP filtera tekućinom ništa se ne bi promijenilo . Potrebno je uz to i obaviti postupak regeneracije FAP filtera i obaviti reprogramiranje sustava FAP filtera . Nakon toga će motor opet imati potrebnu snagu a lampice se neće paliti.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,0 - ČIŠĆENJE KARBURATORA

Datum objave: 06.09.2011 14:01:45
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meić, Imam problema s ford fiestom 1.0 benzin 1991. problem se je poceo pokazivati na način da je auto ponekad gubilo gas te na posljetku nije htjelo da pali (vergla zdravo al nece da sastavi) uspio bih ga upaliti slucajno. promjenih polovnu pumpu i opet isto . skinuo sam crijevo s pumpe koje ide u karburator i propuhao jer je izgleda bilo zacepljeno . upalio je bez problema.nakom par dama isto rastavim karburator i u posudici gdje je kao neki plovak sve ljepljivo da kad dirnem prstom oni se ljepe. neznam jel to do goriva ili od cega al mi se cini da je karburator necist. sto da radim kako ga ocistiti

ODGOVOR:

Karburato mora biti potpuno čist , rezervoar za gorivo mora biti potpuno čist, filter za gorivo mora biti čist , cijevi dovoda goriva moraju biti ispravne a spojevi moraju dobro brtviti. Kada bude sve ispravno što sam spomenuo, možete pregledati ispravnost pumpe za gorivo. Ako je i pumpa za gorivo u redu ostaje samo karburator. Karburator možete očistiti s nitrorazređivaćem ili s karburator čistačem koji se može kupiti u autodijelovima. Na kraju treba smo dobro i ispravno podesiti karburator i to ler gas i smjesu zrak-gorivo.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - NISU NAŠLI KVAR

Datum objave: 06.09.2011 13:33:23
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Imam passata 2.0 DSG 5mj.2008.g., prešao samo 48000 km. Molim vas pomoć u rješavanju slijedećeg problema. Kad je auto hladan radi odlično. Problem nastaje kad se auto zagrije kod pokretanja iz stanja mirovanja, pogotovo kod uzastopnog stajanja-pokretanja. Kad auto stoji na mjestu odnosno radi u leru obrtaji uredno miruju na 800min-1, kod pokretanja kada otpustim kočnicu obrtaji padnu, pa skoče ili se auto ugasi. Kad vozim jako polako ( sa jako maalim gasom)cca 5-10 km/h auto zatrzava, posebno na uzbrdici. Auto je vrlo teško voziti u sporoj koloni, jer zatrzava, a obrtaji ne stoje mirno već rastu i podaju. Bio sam u ovlaštenom VW servisu, spojili su auto na računalo, ali nisu našli nikakvu grešku. Molim vas savjet što da radim, jer auto je još pod garancijom. Unaprijed hvala i lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Pretpostavljam da se radi o motoru 2,0 tdi ( niste naveli ) . Moguće neispravnosti su : filteri, nečist rezervoar, dize, senzor tlaka goriva, senzor tlaka zraka, senzor radilice, senzor bregaste osovine, regulator količine goriva. MAP senzor , mjerač mase zraka, senzor temperature goriva BPP senzor kočnice, ECU centrala. Ako je vozilo u garanciji izabrao bih drugi servis koji se može nositi sa složenošću kvarova na vašem vozilu.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,9 JTD - ŠKRIPANJE REMENA

Datum objave: 06.09.2011 12:55:27
Slika
PITANJE:

Prvo želim da Vam uputim sve pohvale i veliku zahvalnost na tome što nam na kvalitetan i stručan način pomažete da rješimo probleme na našim automobilima. Ja vozim već 6,5 godina Fiat Bravo 1,9 JTD;1910 cm3; 77 KW, 2000 godište koji je prešao 200500 km. Imam u zadnje vrijeme problem sa skripanjem PK remena koje je konstantno, bio hladan ili vruć motor. Remen je zamjenjen i svi španeri koji idu uz njega, kao i remenica na alternatoru koja je zamjenjena prije pola godine. Kada se remen pošprica sredstvom protiv škripanja, ta ista škripa prestane i to vrlo kratko (možda 5 minuta) i opet... Molim Vas koja je orginalna veličina PK remena za moj auto i koji bi proizvođač remenja po vašem mišljenju bio dobar, jer sumnjam na kvalitet tog remena. Hvala Vam puno.

ODGOVOR:

U ovom slučaju ja bih ugradio originalni kanalni remen. Njega možete kupiti u svakom ovlaštenom skladištu dijelova FIAT , treba samo točno navesti broj šasije vozila . Postoje rijetki slučajevi kada se pojavljuje opisano škripanje i tada treba sumnjati u sve dijelove sustava koji su povezani s kanalnim remenom ( to znači i u remenice ) .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 220 D - ODSPOJEN ABS

Datum objave: 06.09.2011 12:41:59
Slika
PITANJE:

pozdrav.imam pitanje za mercedes 220 dizel obicni 1999 godina.problem je sa abs uredjajem.kada sam ga kupovao nisam vidjeo da je onaj veliki dzek otkopcan,nakon izvjesnog vremena sam to vidjeo i prikljucio ga na pumpu abs-a cim sam dao kontakt culo se neko lupkanje te sam oduzeo kontakt i iskljucio isti.upaljene su mu sve lampice abs,srs,asp.zamijenio sam prekidac koji se nalazi ispod kocnice ali nista nije pomoglo.i jos jedno pitanje kada se krecem u 2-3-4 brzini ako obrtaji padnu ispod 1500 prilikom postizanja 1500 obrtaja cuje se brujanje i cim predjem 1500 nestaje i sve je u redu.veliki pozdrav i hvala unaprijed

ODGOVOR:

Bivši vlasnik je namjerno isključio navedeni konektor jer je znao da je sustav ABS neispravan . Moguće neispravnosti su : senzori na kotačima, električna instalacija, hidroagregat, kompjutor ABS-a . Zvuk koji čujete kod niskog broja okretaja su vjerovatno kardanska vratila a mogući uzrok je zračnost na zglobovima kardana.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 1,4 i. - JAKO DIMI

Datum objave: 06.09.2011 12:37:47
Slika
PITANJE:

Poštovani, riječ je Mazdi 323 sedan, 1.4, 2001. godište koja je zadnjih 6 godina vožena i na plin. S obzirom na zadnje spomenuto bilo je potrebno promijeniti ventile na glavi motora što smo i učinili prije par dana. Izmijenjeno joj je dakle 8 usisnih ventila dok su isisni ostali stari. Kada smo preuzeli auto rad motora je bio osjetno tiši, auto je dodatno dobio na snazi no pojavio se novi problem, dim iz auspuha. Auto jako dimi, bilo da je vožen na benzin bilo na plin te troši puno ulja. Zvali smo servis i rečeno nam je da će to biti tako dok se staro ulje u autu potpuno ne zamijeni novim, te da samo dolijevamo novo ulje. Koje je vaše mišljenje, da li je moguće da je učinjen neki propust prilikom servisiranja? Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Niste naveli kakve boje je dim ( plavi , bijeli, crni ) . Pretpostavljam da je plavi . Takav dim nastaje kada u cilindre ulazi ulje . Ako su radovi na glavi motora dobro obavljeni i s kvalitetnim materijalima tada ulje može ulaziti u cilindar preko klipnih prstenova i oduška za ulje. Ako želite možete doći do mene , mogu Vam besplatno pregledati motor i reći o čemu se radi.

na vrh Povratak na vrh

BMW E36 318 i.- NAMJEŠTANJE FAZE

Datum objave: 06.09.2011 12:35:37
Slika
PITANJE:

Vozim bmw e36 318i 83kw 92g,auto dobro radi na leru i u voznji nema nikakvih problema sve stima jedino sta mi je slabiji nego prije,zanima me dali uzrok moze biti faza paljenja jer nemam alat za to,na autu je mjenjana glava zbog puknuca glave,bregastu sam stavio da vrhovi gledaju prema gore i prvi na paljenje,dali je to ispravno napravito ili se moram obratiti nekome tko ima alat.Hvala!

ODGOVOR:

Fazu ste namjestili kako ste mogli i ona nije u ovom momentu točna. Za točno namještanje faze potreban je specijalni alat , bez toga je faza motora netočna.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI - NE RADI ABS

Datum objave: 06.09.2011 12:33:25
Slika
PITANJE:

postovani meic imam golf 3 tdi 66 kw 1998god.neradi ABS sistemot, da spomenem da sam proverio da senzori su dobri, i da smo izvadili ABS pumpa t.e. elektro motor iz ABS pumpe i kad smo ga ponovo vratili radio je samo prvi put kad smo pritisli kvacilo. lambica ABS upali se kad dobija zabrzanje oko 15km/h.

ODGOVOR:

U većini slučajeva pojedini popravci i dorade na dijelovima sustava ABS-a ne pomažu nego se dijelovi trebaju zamijeniti . Moguće neispravnosti su : zračnost u ležajevima kotača, senzori          ( treba ih ispitati osciloskopom u vožnji ) , kontakti i konektori električne instalacije ABS-a, električna instalacija, hidroagregat, upravljačko računalo ABS-a .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 16V - SERVIS NA 35.000 KM

Datum objave: 06.09.2011 12:30:43
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim ford focus benzinac 1.6, 16V iz 2008., uskoro moram na servis na 35000 km pa me zanima šta je sve potrbno raditi na njemu.Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Sigurno treba zamijeniti ulje u motoru i pojedine filtere . Ostalo po potrebi. Kada mi radimo servis najprije pregledamo sve detalje na vozilu a nakon toga navedemo sve što treba napraviti na motoru i vozilu ( ostale tekućine, kočnice, servis klima uređaja, kontrolu razvodnog mehanizma, ostale radove po potrebi ) .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A KLASA DIZEL - PROPALA PAPUČICA MJENJAČA

Datum objave: 06.09.2011 01:07:58
Slika
PITANJE:

Poštovanje Na Mercedesu Aklasa 2001 dizel, propala papučica mijenjača i spojka kvačila više ne odvaja i nemože se ubacit u brzinu. kao da je pukla sajla kvačila ali on nema sajlu. ulja ima dovoljno. Hvala

ODGOVOR:

Mogući uzroci su ; glavni cilindar kuplunga, radni cilindar kuplunga, cijevni vodovi, potisni ležaj. Dođite u servis pa ćemo to riješiti.

 

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. - GDJE JE TERMOPREKIDAČ

Datum objave: 06.09.2011 01:03:08
Slika
PITANJE:

dobar dan postovani Meic. moje pitanje je gde se nalazi termoprekidac na RENO CLIO 1.2 2000G.

ODGOVOR:

Ako Vaše vozilo ima termoprekidač on se nalazi direktno na hladnjaku. Ako Vaše vozilo nema termoprekidač ( što je moguće ) , ventilator na hladnjaku se pali pomoći ECT senzora , upravljačkog računala i releja koji ukopčava ventilator na hladnjaku.

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 320 D - NESTAJE RASHLADNA TEKUĆINA

Datum objave: 06.09.2011 01:01:05
Slika
PITANJE:

Poštovani, prije svega pohvaljujem vašu rubriku i vidim da ste mnogima pomogli, te se usrdno nadam da bi mogli i meni. Inače posjedujem BMW e46 320d 1998g. i imam problem sa gubitkom rashladne tekućine. Automobil nakon pređenih dvjestotinjak kilometara potroši oko litru,litru i pol tekućine. Kad na leru stoji neko vrijeme(npr.semafor), prilikom kretanja u prvoj primjećujem da "baci" bijeli dim na auspuh. Na motoru nema vidljivih znakova istjecanja tekućine te su moje pretpostavke da gubi tekućinu u hladnjaku EGR-a jer sam cuo da im je to mana i da je saćasta struktura unutar hladnjaka nekvalitetna te voda dospijeva u usisnu granu.Automobil ima 190000tkm. -Da li je moguće ugraditi zrakom hlađeni sa novije varijante od 150 ks? -Ima li kakve stete odnosno koristi za motor(aludiram na začepljivanje usisne grane sa crnim talogom koji dospijeva u sam motor), ako se potpuno začepi povrat ispušnih plinova u usisnu granu odnosno napravi "bypass" da ne dolazi do možebitnih oštećenja turbine? Znam da to utječe na prolaz na ekotestu, međutim vidjevši kako EGR ventil izgleda i kakvo sve smeće ulazi u motor postavlja se pitanje trajnosti motora. -Nevezano za ovo, imate li ikakvih saznanja u svezi bosch pumpe kojom je opremljen moj model; VP44 kako se ponasa sa biodizelom, odnosno jel ima gumene dijelove ili silikonske. Znam da će te vi reći da proizvođač ne preporuča koristenje istog u tim motorima, međutim evidentni su razlozi takvog mišljenja i zbog cega se dovodi u pitanje koristenje alternativnog goriva! Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Ako nema vidljivih tragova curenja rashladne tekućine i ako povremeno vidite bijeli dim na auspuhu to je siguran znak da rashladna tekućina nestaje kroz motor. Vi ste spomenuli usisnu granu to može biti uzrok ali i ne mora ( treba točno provjeriti ) . Ugradnja drugog hladnjaka nije jednostavna jer se moraju obaviti dodatne dorade i prilagodbe. Ja bi se uvijek opredijelio za originalno rješenje a ne za improvizaciju. Svi dizel motori dobro funkcioniraju s EGR ventilom a sve nečistoće ostaju u usisnom kolektoru koji se povremeno ,može očistiti . Nemam ništa protiv korištenja alternativnog goriva . Za Vaše vozilo proizvođač to nije predvidio . Ukoliko imate kritike na tu temu možete ih u pisanoj formi poslati proizvođaču . Vi kao vlasnik vozila imate pravo i mogućnost da na svom vozilu radite pojedine preinake , improvizacije, dorade , unapređenja.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G - SERVO NAKON SUDARA

Datum objave: 05.09.2011 18:14:00
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam astru G 2007g.Prije mjesec dana imao sam udes.Udario sam prednjom desnom stranom u stupic.Ostetio sam most,vilicu i desni amortizer.Sve sam to promjenio most je polovan u dobrom stanju,amortizeri su promjenjeni prešli oko 30.000km i vilica nova i nova stabilizator stangica.Napravljen je komplet špur.Problem je u servu jer pri parkiranju na parking nije onako mekan kao prije ne vraća se lagano nego postepeno.Falilo mi je malo ulja to sam nadosipo.Evo u zadnja dva dana kad je auto hladan servo je kao prije mekan i onda nakon nekog vremena postane tvrd i u vožnji osjetim težinu na volanu.Kod skretanja u desno osjeti se težina na volanu,a kod sketanja u ljevo malo manje. Molio bi vaše misljenje u ćeme bi mogao biti problem i šta po vama najprije napraviti.

ODGOVOR:

U ovom slučaju zbog udarca koje se dogodilo posumnjao bih u mehaničko oštećenje letve volana ili pužnog prijenosa volana. Nakon toga bih po potrebi ispitivao tlačne cijevi i pumpu servo volana. Ovakvih primjera smo već imali a uzrok je bio mehaničko oštećenje.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DCI - TRZAJI PRILIKOM MIJENJANJA BRZINA

Datum objave: 05.09.2011 18:02:56
Slika
PITANJE:

poštovanje g.meiću zahvaljujem se na vašim prijašnjim odgovorima dosta su mi pomogli inače radi se o renault senicu 2003g.1.9dci prešao 145000km redovno održavanom.s njim nisam imao nekih većih problema pa nije ni ovaj ali ipak vas tražim mišljenje.radi se prebacivanju brzina iz prve u drugu i iz druge u treću najviše kada to radim auto mi trzne nije to velik trzaj ali ipak se osjeti.bio sam u renolovom servisu rekli da je donji nosač motora ja promjenio ali isto kao u početku malo manje ali se vratilo sada na isto.lamela i korpa su ispravne sve provjereno.zanima me vaše mišljenje šta bi moglo biti jel neki drugi nosač motora ili..prednji trap kompletno ispravan od kugli,spona krajnika itd.hvala na vašem odvojenom vremenu i lijep pozdav

ODGOVOR:

Mogući uzroci trazanja kao što ste opisali su : spojka, nosači motora, zračnost na homokinetičkim zglobovima ili poluosovinama . Neposrednim uvidom na vozilu mogaoo bih navesti točan uzrok.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 MPI - ULJE I SVJEĆICE?

Datum objave: 05.09.2011 18:00:25
Slika
PITANJE:

molim vas da mi odgovorite, što mi je raditi jer mi vozilo "VW-POLO" 1.4 MPI Variant, proizvedeno 2000.g. troši blago rečeno malo ulja što se vidi na svjećicama, koje su predviđene da se mijenjaju svako pređenih 60 000 km. Obzirom da vozilo troši malo ulja iste te svjećice nemogu izdržati niti pređenih 10-15000 km. Obzirom da su iste skupe, što mi je činiti na mom vozilu da isto nebi trošilo ulje, koje je prešlo 158 500 km. šasija WVWZZZ6Kz1R501876, oznaka motora AKK, 44KW, benzinac, nema klimu niti ABS.

ODGOVOR:

Niste naveli kolika je potrošnja ulja na 1.000 km ? Umjesto navedenih svijećica ( platinijum ) mogu se koristiti normalne svijećice koje se mijenjaju svakih 15.000 km na redovnom servisu. Uzrok potrošnje ulja inače nisu svjećice nego istrošenje na vodilicama ventila ili istrošenje na klipnim prstenovima. Ako ste kojim slučajem u blizini Samobora rado ću besplatno pregledati Vaše vozilo i dati prijedlog rješenja.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,6 TD - ZRAK U SUSTAVU GORIVA

Datum objave: 05.09.2011 17:34:31
Slika
PITANJE:

Imam audi 80 TD 1600 kubika 91 godiste sve do sada je bio odlican nisam imo nikakvih problema sada imam problem auto dobiva odnekuda zrak to se vidi kroz dovod goriva auto nekako upali ali cim mu dam gas ne prodje ni jedne minute on sam sebi smanjuje i sam se ugasi i onda vidim kroz slaufe kako se dizel vraca u filter dali ima jos jednu pumpu koja gura dizel do pumpe visokog pritiska i ako ima gdje se nalazi kako bi mogo nju ispitat ili je nesta drugo u pitanju mijenjo sam i filter od goriva ali isti problem unaprijed se zahvaljujem

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima samo jednu pumpu koja vuče gorivo iz rezervoara i koja stvara visoki tlak za dize. Moguće neispravnosti su : cijevi dovoda goriva svi priključci dovoda goriva, nepovratni ventil na filteru goriva, filter goriva ( bez obzira što je novi ) . Zrak u sustav goriva može ući i kroz visokotlačnu pumpu i to kroz ležaj glavne osovine.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,6 i - NEKADA PALI,NEKADA NE

Datum objave: 05.09.2011 17:28:37
Slika
PITANJE:

U pitanju je hyundai akcent1.6 benzin 95g. imam problem auto normalno upali i sve normalno vozim , ugasim auto i krenem ga palit i nece da upali ostavim ga dan nevozim ga sjednem drugi dan i sve normalno upali koji je problem ako znate , havalavam . pozdrav.

ODGOVOR:

U momentu kada motor ne može upaliti treba ispitati ima li iskre na svjećicama . Ako iskre na svjećicama ima treba ispitivati sustav za dobavu goriva ( pumpa za gorivo, relej pumpe, filter goriva, injektori ) . Ako iskre na svjećicama nema moguće neispravnosti su : senzor radilice, svjećice, kablovi, bobina .

na vrh Povratak na vrh

VOLVO V40 TDI - BOSCH PUMPA

Datum objave: 05.09.2011 16:05:20
Slika
PITANJE:

Dobar dan.Vlasnik sam volva v 40,2001godina..i imam problema sa bosh pumpom..Naime, auto jako teško pali tj.dugo mu treba,a kad se upali moram držati gas jer mi se u leru gasi.priključio sam ga na kompjuter i pokazujemi da je problem u tlaku..Možete li mi savjetovati što bi to zapravo bilo?

ODGOVOR:

Sve što je povezano s dobavom goriva, tlakovima goriva, regulacijiom goriva, vremenom ubrizgavanja goriva nalazi se u visokotlačnoj pumpi. U tom slučaju pumpu treba demontirati, ispitati, odservisirati, podesiti, ponovo ugraditi. Uz to bi bilo dobro još ispitati mehaničko stanje motora i stanje diza.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 i. - CENTRALNO ZAKLJUČAVANJE

Datum objave: 05.09.2011 16:03:35
Slika
PITANJE:

ovako.imam opel vectru 1.6 benzin 1997g.imam problem s centralnim zakljucavanjem moja vrata i vrata iza suvozaca se zakljucaju i otkljucaju normalno.znaci iza mene i preko puta mene se nece ni zakljucat ni otkljucat,samo mogu rucno kad ja uđem u auto i zakljucam i otljucam.pa me zanima kako popravit taj problem.unaprijed hvala

ODGOVOR:

Prvo što treba napraviti jest demontirati bravice vrata koje ne rade . Nakon tog iste treba očistiti, razraditi, podmazati. U večini slučajeva ovo pomaže. Ako i nakon toga se ne postigne rezultat, treba provjeriti ispravnost motorića vrata, električnu instalaciju i mikroprekidače na bravicama.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A8 - KVAR NA PUMPI ZA GORIVO

Datum objave: 05.09.2011 16:00:56
Slika
PITANJE:

Imam audija a8 usred voznje automobil je stao odslepali su ga do servisa i kaza li mi da je kvar na pumpi za gorivo u rezeorvaru.Zanima me kako se ta pumpa vadi.odg mi treba u sto kracem roku.hitnoo!!!!!

ODGOVOR:

Pristup pumpi za gorivo je ispod zadnjeg sjedala . Potrebno je demontirati sklop komanda pokazivača goriva u kojoj se nalazi električna pumpa . Za demontažu je potreban specijalni alat kako ne bi oštetili veliku plastičnu maticu koja fiksira sklop pokazivača i pumpe.

na vrh Povratak na vrh