Danas je: 07.12.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VOLVO S80 D5 - NEŠTO LUPA

Datum objave: 13.10.2011 16:20:09
Slika
PITANJE:

Poštovanje, Sve pohvale na Vašoj stručnosti, kao i nesebičnom trudu da pomognete ljudima.Moj problem je slijedeći: Vlasnik sam Volva S 80 D5 iz 2008 g. sa pređenih 105.000 km. Primjetio sam da mi u gradskoj vožnji, pri brzini od 50-ak km/h, prelaskom preko rupa, neravnina i sl. nešto lupa u prednjem kraju, pretpostavljam u amortizerima.Zvuk je nalik lupanju metala o metal. Na otvorenoj cesti je sve u redu. Vodio sam auto u ovlašteni servis i rekli su mi da je sve O.K. Molim Vaše mišljenje i savjet, i unaprijed Vam zahvaljujem.

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu uzrok lupanja je slijedeći : krajnici spona, vertikalne spone balans štange, pojedini selen blokovi ovjesa , disk pločice , kočna kliješta. Svaki servis bi trebao bez problema sa svojim stručnim osobljem brzo i točno utvrditi što lupa i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT PARTNER 1,4 i. - POMOĆ NE PALI

Datum objave: 13.10.2011 16:18:19
Slika
PITANJE:

Poštovani, Malo sam se iznenadio kada jutros nisam uspio upaliti Peugeot Partner 1,4 benzinca koji sam jučer kupio, naravno rabljeni. Jučer sam ga normalno koristio, natočio gorivo ( bio je praktično prazan pri preuzimanju ), ali danas ništa - nije htio zavrtiti. Iako su se popalile sve kontrolne lampice na ploči, nije htio. Spojio sam se s drugim autom na kablove, ali ni tada nije bilo promjene - čuje se KLIK, ali ne vrti. Pomisao i preporuka je da je akumulator koji sam imao totalno prazan te sam ga stavio na punjenje. Pokušao sam spojiti drugi akumulator, puno veće amperaže, ali se ništa nije promjenilo, osim što mi se učinilo da sam vidio nekakvo iskrenje, ali ne znam na kojem mjestu ( više se nije pojavilo ). Vratio stari akumulator koji nije pokazivao stanje istrošenosti ( djeluje relativno novo ), auto se ponašao kao prije, ali je odjednom počeo vrtiti s time da "nije htio baciti iskru". Znači vrti, ali se neće upaliti, osjeti se lagano smrad benzina, ali neće upaliti. Što bi moglo biti, bio bih Vam zahvalan na bilo kakvom smjeru što da radim ? Čak sam pomislio da postoji kakva zaštita ako ostane bez struje... S poštovanjem B.M.

ODGOVOR:

Uvijek treba početi s najjednostavnijim ispitivanjem i tako nastaviti dalje prema složenijim sklopovima i sustavima . Na Vašem vozilu treba ispitati akumulator i elektropokretač. Akumulator mora imati kapacitet veći od 60% . Ako je to tako akumulator je ispravan i može se ispitati elektropokretač. Prilikom startanja mjeri se pad napona na akumulatoru . Ako je pad napona veći od 3 V potrebno je napraviti servis elektropokretača. Loš akumulator i loš elektropokretač imaju za posljedicu veliki pad napona na pojedini senzorima, davačima , aktuatorima . Kada je to tako motor ne može upaliti ili će upaliti jako teško . Ako ima kakvih nejasnoča javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

NISSAN MICRA - MOTOR SE POVREMENO UGASI

Datum objave: 13.10.2011 11:39:29
Slika
PITANJE:

imam nissan micru 1991.godište imam dva pitanja. 1.u vožnji mi se upali odjednom lampica za ulje i lampica za akumulator u isto vrijeme i onda mi se auto ko da ugasi..i kad stanem i auto ugasim i upalim i onda vozi opet normalno..neznam u čemu je problem 2.zanima me koliko koštaju pakne za navedeni auto hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Navedene lampice se upale jer se ugasio motor . Motor se može ugasiti radi brojnih razloga a moguće neispravnosti su : električna instalacija i konektori, senzor radilice, relej ECU centrale, ECT senzor , aktuator minimuma, prekid i nestanak iskre na svjećicama, nestanak goriva na injektorima, regulator tlaka goriva, ostali netipični uzroci . Točan uzrok bi mogao navesti nakon pregleda i ispitivanja na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,6 16V - NEŠTO MU UZIMA GAS

Datum objave: 14.10.2011 10:03:01
Slika
PITANJE:

pozdrav, imam jedan problem na Ford Mondeo 1.6 16v 1993 godna.. problem je sljedeći... auto nekad pocukava, trokira, kao da mu nešto na kratko zaustavi gorivo il neki od cilindara ne dobi na vrijeme iskru.. pošto su sviječice nove neznam kaj to je... nekad ide normalno radi kak treba a ponekad mu se dešava da jednostavno pocukava... nešto mu uzme gas pa ga opet daje.. i to se dečeva izna 2500 o/min... i to traje par sekundi i onda se opet to sredi.. pomoć..

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : kablovi za svjećice, bobina, elektronika paljenja , električna instalacija, senzor radilice, TPS senzor zaklopke snage, MAP senzor, mjerač mase zraka, lambda sonda, filteri, nečist rezervoar, regulator tlaka goriva . Najprije bih napravio dijagnostiku motora i nakon toga bih znao točno što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

FORD COUGAR 2,5 V6 DURATEC - ISPUŠNA GRANA PUŠTA

Datum objave: 14.10.2011 10:13:51
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem ford cougar 2.5 v6 duratec i u zadnje vrijeme prilikom opterečenja mašine ćuje se specifičan zvuk kod prednje ispušne grane kao da ispušna grata pušta ispušne plinove kod glave. E sada pošto sam ja promjenio dihtung na toj grani i isti zvuk se sada i dalje čuje, mene zanima dali postoji mogučnost da je propuhao dihtung glave. Napomenuo bi da mi u rashladnom sustavu ne nedostaje tekućine te da se u ulju ne vidi nikakva emulzija i auto normalno radi osim toga iritirajućeg zvuka. unaprijed hvala na odgovoru

ODGOVOR:

U praksi se često događa da je ispušni kolektor deformiran i zamjenom brtvila ispušnog kolektora ne rješava se problem. Zato se uvijek prilikom demontaže ispušnog kolektora kontrolira dosjedna površina . Ako postoje neravnine ili deformacije ispušni kolektor treba strojno obraditi brušenjem.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,6 i. - ZAŠTO SE GASI

Datum objave: 13.10.2011 11:01:50
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Vozim škodu feliciu 1.6 mpi, 1997. godiste...naime, dešava se sljedeće: auto super pali, radi između 850 i 900 obrtaja, ali u posljednjih nekoliko dana u vožnji, pri promjeni brzine i stajanja auto se ugasi i pri zagrijavanju motora obrtaji spadnu gotovo na 800...ponovno paljenje je sasvim normalno. nema druge promjene u vožnji, ne trza, ne guši je. znači samo pri stajanju auto se ugasi i mora se ponovo paliti. Molim da ukažete na mogući problem. Hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : filter goriva, nečisti injektori, senzor temperature motora, aktuator minimuma, propuštanje na usisnom kolektoru, TPS senzor zaklopke, mehaničko stanje motora, sennzor radilice. Neposrednim uvidom na vozilu lako se može utvrditi što je neispravno i otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 807 2,0 HDI - TEŠKO SE ŠALTA

Datum objave: 13.10.2011 08:13:09
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić vlasnik sam Peugeot 807 2,0 hdi,nakon ustanovljenog uzroka mješanja ulja sa rashladnom tekućinom tj.pucanja glave motora i isto tako izmjene nove glave,prilikom čega se motor vadi van i po izmjeni vraća imam problema sa jako teškim upravljanjem ručicom mjenjača idu sve brzine uredno za koje treba primjeniti veliku silu,naglašavam da prije tog popravka mjenjać odlično radio. I sada nema problema sa papućicom i odvajanjem nego treba mi osjetno puno veća sila kod prebacivanja svih brzina.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu mjenjač i spojka su i dalje u potpunom redu a uzrok su samo mehanizam za šaltanje brzina . Mehanizam treba samo dobro podesiti da dođe u isi položaj kao što je bio i prije i tada ćete imati opet lagano šaltanje.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA PREMACY 2,0 DITD - ZAŠTO NEMA SNAGE

Datum objave: 12.10.2011 18:23:45
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Vlasnik sam (sretni) Mazde Premacy 2.0 DITD 2004 godina prešla 160000km. Već jedno određeno vrijeme mi se pali i konstantno gori lampica simbola motora. Auto slabo vuče , ne čujem turbinu i mogu ga samo u 1 i 2 brzini natjerati malo preko 5000 okretaja. Turbinu niti ne čujem a u te dvije brzine na određenom stisku na gas motor radi neravnomjerno , malo ubrza no oppet se vrati na staro. Ponekad ga uspijem "oživjeti" tako da ga ispušem u 1 i 2 do crvenog i tada mi se i ta lampica ugasi no to opet nije to. Zamjenio sam jednom regulator protoka zraka no stvar je ista. Savjet i pomoć molim i još pitanje da li se na kompjutoru vidi da je problem u EGR ventilu? Hvala unaprijed i pozdrav.

ODGOVOR:

Kada motor nema snage kao što je i u ovom slučaju mogućih neispravnosti može biti puno . Točan odgovor mogu dati tek nakon dijagnostike motora . Ovom prilikom ću nabrojiti moguće neispravnosti a to su : propuštanje na tlačnoj strani turbine, neispravan intercooler, filteri, suženje na usisnim kanalima glave motora, faza motora, senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, regulacioni ventil turbine Wastegate, turbina, senzor tlaka zraka, EGR ventil, regulator količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja, senzor položaja pedale kočnice, ECT senzor, senzor temperature goriva, senzor radilice, djelomično začepljenje auspuha, električna instalacija , kontrolni modul visokotlačne pumpe, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 16V - MOTOR PREKIDA

Datum objave: 12.10.2011 12:39:15
Slika
PITANJE:

Postovani,imam problem sa Cliom 1.2 16v 2002god auto po nekad trzaka u intervalu od 1000 do 2500 obrtaja a posle radi normalno i u leru po nekad trzne i ponovo nastavi da radi,na uaspuhu se cuje kao da zatrokira i kad ga u mestu turim do 2500 obrtaja kao da trokira,zamenio sam svecice i ocistio dizne,na dijagnostici nema gresaka a ni auto nije upali check,da li moze da ima veze sa bombinom i kablovima ovakvo ponasanje i sta bi jos moglo da bude?

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : sustav paljenja ( svjećice, kablovi, bobina ) , propuštanje na usisnom kolektoru , regulator tlaka goriva, filteri, dobavna pumpa, velika razlika u kompresiji motora, električna instalacija i konektori ( povećani prelazni otpor i pad napona ) , lambda sonda, MAF senzor, MAP senzor, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,4 16V - LOŠE PALI NA BENZIN

Datum objave: 12.10.2011 12:31:18
Slika
PITANJE:

FIAT Bravo 2007g 1,4 16v. Nakon ugradnje plinskog uredjaja AC, auto je prešao oko 45.000. Sve je bilo normalno, no pre mjesec dana počeli su problemi sa jutarnjim palenjem na benzin. Kako je vrijeme postajalo hladnije, startanje je bivalo sve teže. Startanje motora na plin prolazi bez problema. Čišćene su benzinske dizne, menjanje svijećice, ECU ne javlja griješke, potrošnja je normalna, benzinski pritisak je normalan, svijećice nove... Dečki iz servisa tipuju na parametre ECUa, ali nitko ne ume da riješi problem. Imate li kakav prijedlog? Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Uzrok radi kojega motor teško pali na benzin moguće je otkriti nakon detaljnog pregleda i pojedinačnog ispitivanja elektronskog sustava ubrizgavanja i sustava za stvaranje iskre na svjećicama . Najčešće nispravnosti su : električna instalacija i konektori ( pad napona ) , propuštanje na usinom kolektoru, regulator tlaka goriva, injektori, niski tlak goriva, dobavna pumpa, senzor temperature ECT, senzor tlaka zraka, TPS senzor položaja zaklopke, senzor radilice, senzor bregaste osovina, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 2,0 TDI - TOPI TEŽE PALI

Datum objave: 12.10.2011 12:22:35
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam dva pitanja. U pitanju je vozilo Golf V 2.0 TDI Sportline, 2004. godina proizvodnje. 1. Problem prilikom paljenja - Kada palim auto, a topal je motor, znaci vozio sam ga u skorijem periodu od prije pola sata ili manje, motor vergla nekih 5-6 sekundi i nakon toga upali. A recimo, kad se ohladi motor, ako recimo auto nije vozen nekih sat-dva, auto pali iz prve, bez ikakvih problema, ne vergla motor uopste, i nema nikakvih smetnji prilikom paljenja. Jos sam i primjetio, kada auto ne bude vozen nekih 10-ak sati, motor pali iz prve ali prilikom paljenja kada motor "sastavi" prvi put, poprilicno motor ima jak trzaj kad "sastavi" da upali, to mi se obicno desava ujuto kad palim motor "prvi put" u toku dana... Pretpostavljam da je vjerovatno u pitanju alnaser, kod mene je alnaser marke Valeo. Kontaktirao sam VW-ov servis telefonskim putem i traze mi da zamjenim citav alnaser i da im dam svoj stari... Da li postoji mogucnost, ako je do alnasera, da se samo zamjene istroseni dijelovi u njemu... 2. Kada naidjem na neku neravninu na kolovozu lupka mi nesto u desnom prednjem tocku, imam osjecaj kao da tocak ima lufta i propada kad naidjem na udubljenje ili neravninu. Telefonskim putem sam kontaktirao VW-ov ovlasceni servis, rekli su mi da su seleni 90% u pitanju... Obzirom da poprilicno puno novaca uzimaju za ruke u ovlascenom servisu odlucio sam se da to zamjenim u nekom servisu koji nije ovlascen. pa me sad interesuje ima li kakva razlika u selenima za model trendline, confortline i sportline. Da li mi mozete reci kakvog su kvaliteta dijelovi Njemackog proizvodjaca SWAG??? Hvala i srdacan pozdrav...

ODGOVOR:

Otežano paljenje toplog ili polutoplog motora može se događati radi slijedećih neispravnosti : akumulator , elektropokretač, zrak u gorivu, dobavna pumpa, relej pumpe, mehaničko stanje motora, senzor temperature motora, dize, električna instalacija motora, ECU centrala. U večini slučajeva elektropokretač se može servisirati odnosno mogu se mijenjati pojedini dijelovi . Delen blokove možete zamijeniti i u nekom samostalnom servisu a možete ugraditi selen blokove od firme koju ste naveli .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,5 TDI QUATTRO - ZAŠTO MOTOR IZGUBI SNAGU

Datum objave: 12.10.2011 11:43:41
Slika
PITANJE:

AUDI A6 2,5 TDI QUATTRO 150KS 2000g saltgitriba Imam problem sa audijem kada izadjem na autuput, pri ubrzavanju npr. 140km/h papucica od gasa je stisnuta a motor usporava, ne vuce nikako, to traje nekih 20-ak sec. i onda sve normalno. nekada se to desi na 150km/h, nekad na 160km/h. Molim vas za savjet sto da cinim da to prestane. Nekada me pusti i tada mogu voziti i preko 200km/h.

ODGOVOR:

Postoji mnogo razloga radi kojih motor ostane bez snage kao što ste Vi to opisali . Mogući uzroci su : filteri, mehaničko stanje motora, senzor pedale gasa, dize, mjerač mase zraka, ventil turbine Wastegate, sustav za regulaciju turbine, senzor tlaka zraka, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja pumpe, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, djelomično začepljenje katalizatora, električna instalacija motora, kontrolni modul visokotlačne pumpe. Točan uzrok mogu navesti nakon dijagnostike motora. Pojedine dijelove nemojte mijenjati na pamet  bez ispitivanja.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ATOS - ZAŠTO SE PRAZNI AKUMULATOR

Datum objave: 12.10.2011 11:33:14
Slika
PITANJE:

Na automobilu mi se preko noći isprazni akumulator.Nakon toga ga upalim na guranje ili na kleme.Auto je bio u dva servisa,gdje su rekli da je sve ispravno što se tiče elektrike,u međuvremenu su izmijenjene svjećice i kablovi od svijećica zbog dotrajalosti,akumulator je star godinu i pol.Ako išta znači regler je mijenjan prije 2 godine.Koji su mogući uzroci navedenoga?Inače auto je Hyundai Atos,99 godište...

ODGOVOR:

U ovom slučaju mogu postojati samo dva razloga radi kojih se prazni akumulator . Prvi razlog je ispravnost akumulatora koji nema sposobnost zadržati potrebni kapacitet. Drugi razlog je da neki od potrošača nekontrolirano vuče struju dok je vozilo u stanju mirovanja. Ovaj drugi razlog se također može ispitati . Postupak traje nešto duže ali je moguće otkriti neispravan potrošač i otkloniti uzrok .

na vrh Povratak na vrh

LANCIA KAPPA 2,5 TD - KAKO UZUBITI ZUPČANIKE ZA FAZU

Datum objave: 12.10.2011 10:02:15
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine imam jednu molbu za vas.Posjedujem automobil lancia kappa u koju je ugradjen motor 2.5 td od crome. ZANIMA ME DALI MI MOZETE POMOCI OKO UFAZENJA RAZVODNIH ZUPCANIKA OD RADILICE,MEDJUZUPCANIKA,PUMPE VOLANA MEDJUZUPCANIKA I BOS PUPE ISPOD AL.DEKLA SEMA ILI SLIKA. VELIKO HVALA POZDRAV SARAJEVO

ODGOVOR:

Postoji samo jedan način kako staviti zupčanike u fazu . Prednji poklopac motora mora biti demontiran kako bi svi zupčanici bili dobro vidljivi odnosno sve oznake na zupčanicima . Na mehanizmu postoji pet zupčanika a najdonji zupčanik ne mora biti u fazi . Drugi i treči zupčanik s estave u fazu tako da oznake stoje točno jedna prema drugoj ( drugi zupčanik ima dvije točke a treći ima samo jednu točku ) , ostali zupčanici se namještaju na isti način tako da su oznake uvijek jedna prema drugoj . Dakle uvjek se namješta tako da zupčanik s jednom točkom stoji tako da ta točka bude između dvije točke drugog zupčanika . Ako upotrebite logiku vidjeti ćete da je to vrlo jednostavno namjestiti .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA - NE TREBA RADITI NEPOTREBNO

Datum objave: 12.10.2011 09:39:34
Slika
PITANJE:

Imao sam problem sa benzinom koji mi se pojavio u karteru.To se dogodilo na Fabiji.Vi ste mi rekli da se radi o injektorima ili brizgalici.Dao sam auto na servis i pri dijagnostici motora su rekli da nema kvara.Na moje inzistiranje su pregledali motor još jednom i ustanovili da drugi i treći cilinder propuštaju.Konzultirali su se sa centralom i rekli mi da moram mijenjat glavu motora da gubi kompresiju na ventile.Sada me zanima da li če promjena glave riješiti onaj prvi problem.Unapred zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Glava motora nije uzrok radi koje gorivo ulazi u karter i tako razrijeđuje motorno ulje . Zamjenom glave motora ( bez razloga ) neće se riješiti navedeni problem . Uzrok je sustav ubrizgavanja goriva i time se traba baviti . Ako motor ima slabiju kompresiju radi propuštanja na ventilima , glava motora se ne mijenja nego se ista obrađuje i uređuje ( tako mi to radimo ) . Ako ima kakvih nejasnoća možete se javiti i telefonom .

na vrh Povratak na vrh

NISSAN 240 SX - KOČIONI CILINDAR

Datum objave: 13.10.2011 23:09:39
Slika
PITANJE:

Poštovani! Posjedujem osobno vozilo NISSAN 240SX, god. proizv. 1989. Molim Vas ako mi možete pojasniti na koji način rastaviti glavni kočioni cilindar radi izmjene gumica. Hvala!

ODGOVOR:

Postoje dva tipa kočnog cilindra . Jedan tip cilindra ima osigurač koji se nalazi na početku cilindra i njegovim oslobađanjem klipovi se mogu izvaditi iz cilindra . Drugi tip cilindra ima dva vijka koja se nalaze na samom kućištu cilindra . Isti treba samo odvijanjem izvaditi i klipovi opet mogu van iz cilindra.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,2 i. - PUNO TROŠI - 2

Datum objave: 12.10.2011 08:58:47
Slika
PITANJE:

slučajno sam otkrio vašu stranicu i shvtio da stemnogima dali korisne savjete. Moj problem je potrošnja goriva Škode fabije 1,1 mpi. naime kupio sam auto prije mjesec dana 2003 god. 155000 km , uredan očuvan relativno povoljno. na povratku kući prešao sam 590km i potrošio oko 35 l goriva iza čega mi se upalia lampica goriva.napunio am pun rezervar ui u režimu gradske vožnje 7 km u jednom smijeru sa tri semafoa otprilike 10 min vožnje auto troši na 350 km 41 lgoriva .To mi se učinilo puno pa sam auto odvezao mehaničaru na pregled. Na testeru mu je javilo gešku prekida struje na prvom cilindu i halov davać . meštar je zamijenio svijećice jer je rekao kako nisu odgovarajuće .Međutim i slijdeće toćenje goriva nakon palenja lampice pokazuje otprilike istu potrošnju 41 l na 360km stim što sam u tom periodu manje koristio klimu.Nakon toga mi je majtor provjerio fazu kod namještenih oznaka na remenicama u nulu oba ventila na prvom cilindru bila u nuli što bi trebao biti znak da je faza uredu.Napominjem da mi auto postigne tek nakon 5-6 km postigne radnu temperaturu.na autu je prije mijesec dana napravljen servis na 155000 km (lanac , lančanici,semering, brtve , ulje ,filteri ,rashladna tekučina). Molim vas da mi date savijet dali je potrebno vršti dodatnu provjeru faze na lancu i lančanicima ,ili je jednostavnije promjeniti davače koji daju grešku . unaprijed zahvaljujem na savjetu u najboljoj namjeri

ODGOVOR:

Na Vaše pitanje sam već odgovorio . Vi ste u vašim pitanjima naveli dva različita podatka za vozilo . U prvom pitanju ste naveli da je to motor 1,4 i. a u drugom ste naveli da je to motor 1,1 i. a takvog motora nema . Potrošnju goriva ne možete testirati u gradskoj vožnji s hladnim motorom. Ovom prilikom ću spomenuti što utječe na potrošnju goriva : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, predpaljenje, zabrtvljenost usisnog kolektora ) , elektronski sustav ubrizgavanja ( senzori motora, davači, aktuatori, lambda sonda , tlak goriva, injektori ) , sustav paljenja ( kvaliteta iskre na svjećicama ) . Sva što sam naveo sigurno je poznato i Vašemu mehaničaru .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - NE RADI KLIMA NAKON PUNJENJA

Datum objave: 12.10.2011 00:13:28
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospon Meić! Riječ je o klima uređaju automatskom u Audi A4 96 god. Pošao sam da mi se napuni plin u mehaničara i on je to kakao kaže obavio i uredno naplatio punjenje i rekao da trebe preći najmanje stotinjak kilometara da bi ona počela hladiti kakao treba ali isto tako je rekao da je samo našao priključak za plin pri velikim okretajima,i da onaj drugi postoji samo kod novijih modela.Pa me zanima dali je to tako,KOLIKO IMA PRIKLJUČAKA ZA PUNJENJE PLINA I GDJE SE NALAZE. Kad sam isprobao klimu njeno hlađenje je bilo nikakvo samo iz jednei zlazne komore zraka u kabini je izlazio hladniji zrak a ostale su slale ne ohlađen isto tako i grijanje sam isprobao i ono se izgubilo. Možete li mi dati ikakav naputak šta da radim. Zahvaljujem..

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu postje dva priključka za punjenje klima uređaja, jedan priključak je na cijevi za visoki tlak a drugi priključak je na  cijevi za niski tlak . Prilikom servisa klima uređaja potrebno je zamijeniti dehidrator ( nečistoće, začepljenje ) i ekspanzioni ventil . Kada se napuni sustav s Freonom i kada se upali motor klima uređaj počinje odmah hladiti. Sustav dobro radi ako je temperatura zraka na ventilacijskim kanalima ispod 8°C . Na Vašem vozilu to može biti i oko 6°C.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 MPI - PUNO TROŠI

Datum objave: 11.10.2011 23:43:56
Slika
PITANJE:

kupio sam škodu fabiju 1,4 mpi koja mi troši između 11 i 12 litara u gradu. auto ima miran rad ne trza ali mi postigne radnu temperaturu tek nakon 5 -6 pređenih kilometara.pošto imam od kuće do posla svega 7 kilometara mislim da vozim skoro sa hladnim autm. odvezao sam auto u mehanićara oćitao je diagnostiku i pokazalo mu je grešku hallov davaća prvog cilindra .promjenio mi je svijećice, ali je potošnja bila ista 365km 42 litre goriva.molim vas da mi date savjet što da radim jer mi meštar kaže da auto nije u fazi i da mora rastavljati motor radi provjere lanca ilančanika iako je prilikom kontrole signala na remenicama utvrđeno da kad su signali poravnati svi ventili stoje u nuli.

ODGOVOR:

Kada motor nije u fazi isti ne bi imao snage, teže bi palio a potrošnja goriva bi bila još veća. Zatražite da Vam motor pregleda renomirani stručnjak . Nakon dijagnostike motora točno ćete znati da li je nešto neispravno ili nije. Utjecaj na potrošnju svakako ima gradska vožnja i činjenica da se motor ne stigne zagrijati. Radi kontrole obavio bih test potrošnje goriva na otvorenoj cesti .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 1,1 i. - PUCANJE IZ MOTORA

Datum objave: 11.10.2011 23:06:46
Slika
PITANJE:

Poštovani! Prije godinu dana sam kupio Peugeot 306,93 g. Auto ima ugraden 1.1 motor od peugeta 106,isto 93 g. problem je sljedeci, kada jace stisnem gas,ili , kada pokušam normalno startati motor puca na fergazer,teško pokrenem vozilo,jedino kada sam jako "nježan" na gasu onda ne puca. Najgore je to što sam zbog toga problema auto odvezao kod mehanicara koji mi je rekao da treba napraviti "generalku" i ja sam na to pristao.generalka me koštala 5.300,kn a auto je donekle radio tek par dana... mehanicar je rekao da je izmjeni ventile,brusio glavu,izmjenio piksne na cilindrima,izmjenio karike,ležajeve i još razno razne sitnice i da bi sada vjerojatno još trebalo izmjeniti fergazer da bi auto išao normalno. Meni taj njegov zakljucak nema smisla jer se nesto malo i ja razumijem u motore. možete mi,molim Vas , pokusati objasniti zašto motor puca na fergazer i zašto na cepu od poklopca motora jako puše zrak nakon zamjene karika...??? unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Uzrok pucanja koje ste opisali mogu biti slijedeći faktori : loše namještena faza motora, krivo podešeno predpaljenje, neispravna razvodna kapa ili statička bobina , loše podešeni ventili, krivo namješteni kablovi za svjećice, nečisto gorivo . Na čepu poklopca motora osjetite puhanje zbog loše kompresije motora . Loša kompresija je zbog istrošenosti cilindara . Kada su istrošeni cilindri klipni prstenovi ne pomažu nego se mora raditi strojna obrada motora. Obavezno potrežite boljeg majstora .

na vrh Povratak na vrh