Danas je: 31.07.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SKODA FABIA 1,4 i. - GRIJANJE SE POVREMENO NE MOŽE UGASITI

Datum objave: 22.09.2011 19:57:47
Slika
PITANJE:

Prije svega pozdrav....!!! Imam fabiju 1.4 8v 50kw javlja mi se problem sa grijanjem ponekad mi se desi da kad upalim grijanje da se ono ne može više ugasiti vratim šalter na hladno al opet grije, pokušavao sam i klimu upaliti al opet grije. Sutra kad upalim auto radi normalno šta bi mogao biti problem grijanje dobro samo što ga po nekad ne mogu ugasiti....!!! Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Ako se grijanje povremeno ne može ugasiti uzrok može biti ventil grijača ili komande grijača . Česti uzrok su i zaklopke koje reguliraju strujanje zraka na radijator grijača. Pregledajte sustav za regulaciju strujanja zraka i ventil grijača ( ako isti postoji na Vašem vozilu) .

na vrh Povratak na vrh

FIAT UNO - MJENJAČ JE ČUDAN

Datum objave: 22.09.2011 19:54:48
Slika
PITANJE:

bog!imam fiat uno iz 2000 te godine.već duže vrijeme se čuje neko cviljenje iz guma a kad stisnem kočnicu to prestane,i osim toga nekako mi je čudan mijenjač kad u vožnji stavim ruku na njega osjećan čudne vibracije tj.pleše puno livo i desno.hval

ODGOVOR:

Zvuk guma koji ste opisali može nastati radi loše geometrije ovjesa ( špur, zatur, nagib ) ili radi loših guma. Uzrok čudnog ponašanja ručke za šaltanje brzina događa se radi istrošenosti pojedinih zglpbova i plastičnih ležajeva mehanizma za šaltanje brzina. Istrošeni dijelovi se mogu doraditi ili zamijeniti.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 XS - ŠTO JE MANJE GORIVA, SLABIJE PALI

Datum objave: 22.09.2011 19:53:11
Slika
PITANJE:

Posjedujem:Peugot 106 xs.Problem je sa paljenjem.kad je rezervar pun ili do pola sve je u redu. što jre manje goriva,to slabije pali, upali ,ali se odma ugasi. Ako upalim i dodam gas onda radi. Što je manje goriva, to je teže.kad dospem gorivo ,onda je dobro.molim vas za odgovor,jer sam već promjenila i akumulator i filter benzina, ( preporuka mehaničara)a problem je ostao isti. Unapred zahvalna.

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu uzrok je rezervoar za gorivo odnosno sklop pumpe za gorivo . Potrebno je provjeriti sklop pumpe za gorivo u rezervoaru , nepovratni ventil za gorivo , cijevi za gorivo u rezervoaru . Nakon što se obavi pregled koji sam predložio sigurno ćete znati što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

CHEVROLET AVEO 1,2 i. - NENORMALNO TRZA

Datum objave: 21.09.2011 22:48:06
Slika
PITANJE:

Poštovani, gosp. Meić imam slijedeće pitanje za Vas. Vozim chervolet aveo 1.2 2007 god. problem je slijedeci; kada vozim konstantno npr.60km/h u bilo kojoj brzini auto nenormalno trza osim kada predjem 80km/h i ubacim u 5 brzinu onda netrza ali u 4 i dalje trza. zamijenio sam svijecice, fil. zraka, ulje i filter te filter goriva, bila mi je lambda sonda otisla i ona je promjenjena ali i dalje trza, sve je orginal osim filtera za gorivo. Dali znate odprilike sto bih moglo biti. Hvala Vam.

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba posumnjati i u sustva ubrizgavanja a neispravno može biti : regulator tlaka goriva, nečist rezervoar, tlak goriva, senzor položaja leptirastog ventila, MAP senzor, IAT senzor, mjerač mase zraka, senzor radilice, električna instalacija motora, btva usisnog kolektora .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 i. - SUSTAV KLIME PROPUŠTA

Datum objave: 21.09.2011 22:50:29
Slika
PITANJE:

lijep pozdrav,eto da vam se i ja obratim sa svojim problemom!Vlasnik sam škode octavie 2, 1.6 benzin, 2005 godina....do sada zaista niti najmanjih kvarova osim redovnih servisa,i to je to..ovo ljeto prije puta sam isao provjeriti kolicinu plina,gdje je ustvrđeno da je oko 220 grama u sistemu..izvuceno je sve van,stavljeno ulje za podmazivanje kompresora,klima napunjena do kraja (cca 500 i nesto grama),da bi nakon 3 dana provjeravali opet jer sam se zalio da ne hladi dobro, te je opet izmjereno 220 grama...gledano pod UV lampom,one cudne zute naocale,covjek stavio neku zelenu tekucinu da se lakse vidi gdje pusta ali nista....ponovo smo napunili,i ponovo nakon par dana ista stvar..opet ista gramaza....ocito ispusti do tih famoznih 220 grama i to je to...sto bi se po vasem misljenju trebalo pogledati,jer nevrijedi mi placati punjenje klime svakih tjedan dana....hvala unaprijed na odgovoru

ODGOVOR:

Sigurno je da sustav klime propušta samo treba pronaći mjesto propuštanja . Uobičajena mjesta su : kompresor, kondenzator, dehidrator, cijevi, brtve na spojevima cijevi, ekspanzioni ventil, isparivač. Najteže je defektirati propuštanje isparivača jer je isti nevidljiv . Ispitivanje isparivača se radi na način da se promatra kondenzat koji izlazi iz isparivača . U tome kondenzatu može biti tragova UV boje ako isparivač propušta.

na vrh Povratak na vrh

FIAT GRANDE PUNTO 1,2 i. - SVE VALJA, A GASI SE

Datum objave: 22.09.2011 19:50:45
Slika
PITANJE:

imam grande punto 1.2, auto uvijek pali iz prve ali zna nekada da radi 3-4 sek. i ugasi se, upali iz drugog bez problema. to se desava kad je hladan, obicno ujutro i ne svaki dan, svaki 2,3 dan. zamijenjena bombina, svjećice, kablovi. očišćene dizne, map senzor, klapna gasa i ništa se nije promenilo.pritisak 3,2, sve valja a gasi se. primjetio sam jednom da je solenoid ventil za benzinske pare bio otvoren dok je auto radio na leru , da li on treba tako da radi ili ne.zaboaboravih da kad upali obrtaji budu odma na 800, tako radi 1 sek. skoče na 1100 radi 2 sek. i tada se gasi.drugi put kad palim okretaji su odma na 1100.nema pravila

ODGOVOR:

Uzrok gašena treba tražiti direktnona samom voziu . Moguće neispravnosti su : ECT senzor ,MAP senzor, TPS senzor leptirastog ventila, aktuator minimuma, tlak goriva, injektori, električn instalacija od motora do ECU centrale, propuštanje na usisnom kolktoru, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 CDI - SUSTAV BAS

Datum objave: 21.09.2011 22:45:22
Slika
PITANJE:

poštovani servis Meić pozdravljam vas iz BIH,tacnije grad Kakanj. posjedujem odnedavno Mercedes C200 cdi 2001 god.,i u nekoliko zadnjih dana mi se povremeno na centralnom displeju javlja greška pod nazivom (brake assist visit workshop-BAS), da li se upoznati s tim problemom i šta mi preporućujete?? i dli je to neki opasna kvar ili je šta drugo?? lijep pozzz iz BIH i unaprijed zahvalan_Asmir

ODGOVOR:

Nije ništa opasno za sada se neće dogoditi jer kočnice i ABS i dalje normalno rade . Prvom prilikom obavite dijagnostiku sustava BAS ( Break Assist ) . Taj sustav prepoznaje situaciju kada je potrebno naglo kočiti i samo tada se uključuje .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - VIBRACIJE

Datum objave: 21.09.2011 22:42:07
Slika
PITANJE:

imam bmw 320 d 136 konja i u 4 i 5 brzini kada naglo dam gas osecam vibracije u kabini ali ne gubi na snazi vec samo zavibrira hvala u napred

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : kardansko vratilo , zglobovi kardanskog veratila, nosači motora i mjenjača, selen blokovi zadnjeg mosta, nešto netipično što treba ispitati na samom vozilu.

na vrh Povratak na vrh

BMW E30 318 I. - RAZLIKA U KOMPESIJI

Datum objave: 21.09.2011 22:40:22
Slika
PITANJE:

Pozdrav gospodinu Meicu. Uz duzno postovanje imam par pitanja za vas. Imam problem sa bmw e30 318i (m10 75kw), stojao je godinu dana, ostavljen u potpuno ispravnom stanju. skoro sam stavio akumulator, dosuo benzin i upalio je odmah, ali ne radi lijepo, stavio sam nove svejcice, nista se nije probmjenilo, izmjerio sam pritisak u cilindrima, u prvom, trecem i cetvrtom cilindru je bio oko 11-12 bari, dok je u drugom bio oko 4 bara. da li su karike u pitanju, neki problem sa injektorom ili ventilima? ili je nesto skroz drugo? veliki poz

ODGOVOR:

Uzrok loše kompresije na drugom cilindru mogu biti samo klipni prstenovi ili ventili. Ako se stanje ne popravi nakon nekoliko dana potrebno je otvoriti motor i to riješiti . Razlika u kompresiji ne smije biti veća od 3 bara.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 1,8 i. - VELIKA POTROŠNJA

Datum objave: 21.09.2011 22:37:47
Slika
PITANJE:

Poštovani, kupio sam alfu 156 1.8. napunoi sam rezervoar i nakon 100km ga opet napunio. ispada da je potrošio 15 litara na 100km.da li mi možete reci u cemu bi bio problem. unaprijed veliko hvala.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su :  svjećice, kablovi, bobina, filteri, ragulator tlaka goriva, injektori, ECT senzor, MAP senzor , IAT senzor, mjerač mase zraka, potenciometar leptirastog ventila, mehaničko stanje motora. U ovakvim slučajevima najprije radimo dijagnostiku motora i nakon toga možemo predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 111 - 1,1 i. - HIDRAULIČKO-PNEUMATSKI AMORTIZERI

Datum objave: 21.09.2011 22:35:16
Slika
PITANJE:

pozdrav rover 111 1.1 kubika 44kv 60 ks 1994 god neznam da li ste upoznati sa njegovim sistemom oslanjanja on ima na zadnjem dijelu amontizere takozvane bombe ja mislim da je to hidrulicni sistem nisam siguran ni sam samo znam da su amontizeri povezani cijevima molio bih vas za savet sta da radim kada mi auto malo vise lezi na jednoj strani u odnosu na drugu kada stoji na ravnoj povrsini da mi kazete da li ti amontizeri mogu da se napune i sa cim se uopste pune imaju neki ventili na zadnjim slicno kao na gumi ventil ovamo sam se raspitao kod nekih majstora ali svi imaju razlicite price hvala pozdrav

ODGOVOR:

Amortizeri koje ste spomenuli su hidraulično-pneumatski . Ako jedna strana stoji niže od druge uzrok je niži tlak u amortizeru . Bez pregleda Vašega vozila ne mogu znati da li se može tlak u amortizeru povisiti ili je neophodna zamjena amortizera . Zatražite mišljenje servisa koji može pregledati Vaše vozilo i dati prijedlog rješenja .

na vrh Povratak na vrh

VOLVO S 60 D5 - NEISPRAVNOST INSTRUMENT PLOČE

Datum objave: 21.09.2011 22:32:23
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Volvo s60 d5 iz 2002. Na kontrojnoj ploči mi se cijelo vrijeme sat vrti u nazad koda odbrojava i primjetio sam da neki put ne prihvati ljevi žmigavac. zanima me vaše mišljenje kako odkloniti kvar te dali se treba mjenjati kompletna ploča. hvala

ODGOVOR:

Neispravnost je u samoj instrument ploči , radi toga sat radi na opisani način. Problem sa žmigavcem može biti : loša masa na nekoj žarulji, prekidač žmigavaca, automat žmigavaca, električna instalacija.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,5 TDI - ZNAK PROKLIZAVANJA

Datum objave: 21.09.2011 22:24:21
Slika
PITANJE:

BOK. IMAM AUDI A4 1999 2.5 TDI TIPTRONIK I PALI MI SI CRVENI USKLICNIK U ZAGRADI KOD NAGLOG UBRZAVANJA S MJESTA, U VOZNJI NE SAMO KAD STOJIM NA SEMAFORU RECIMO I KAD KRECEM S GASOM DO KRAJA............

ODGOVOR:

Navedeni znak se uvijek pali kada proklizavaju pogonski kotači i to je normalno.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADET 1,5 TD - INTERCOOLER

Datum objave: 21.09.2011 19:05:34
Slika
PITANJE:

Imao sam opel kadet 1.5td sa interkulerom(72hp) sad ima opel corsu b isto 1.5td ali ona je bez interkuler i je 66hp. u cemu je razlika? jer ima veze taj interkuler ili je razlika u turbini?

ODGOVOR:

Motor koji ima hladnjak stlačenog zraka ( intercooler ) ima veću snagu od motora koji takav hladnjak nema. Razlika je u količini zraka koja ulazi u cilindar . To znači da hladniji zrak ima veću masu nego topliji zrak i u tome je razlika u snazi motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,4 i. - GENERALNI POPRAVAK

Datum objave: 21.09.2011 19:02:57
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Ford Escort 1.4 benzin 1992. godište.U pitanji je CVH motor sa monotronicom koji jeprije nekog vremena počeo da baca ulje na pokazivač, na čep za dolijevanje, strašno velika količina isparenja na iber-laufu što rezultira mijenjanjem filtera vazduha na svakih mjesec dana. Troši abnormalno, do čak 15l, a sad je počeo da trokira, da se gasi i gubi snagu u vožnji trza. Takođe nema stabilan rad u leru i gasi se. Očistio sam motorić ler-gasa i podmazao ga i očistio svjećice ( koje usput zamasti za 7 dana) ali bez napretka. Moje pitanje je sledeće: isplati li se restaurirati takav motor sa tako malo snage, velikom potrošnjom i problematičnim sistemom ubrizgavanja goriva ili pak da ga zamijenim recimo sa 1.6 karburatorom ili možda 1.8 motorom? I da li bi to bila prevelika, komplikovana operacija? Hvala.

ODGOVOR:

Sve datalje koje ste naveli ukazuju da je na motoru potrebno napraviti generalni popravak. Logičnije je da obavite taj popravak nego da se bavite improvizacijama i ugradnjom neodgovarajućeg motora. O isplativosti ulaganja morate sami odlučiti .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,1 i. - SAJLE RUČNE KOČNICE

Datum objave: 21.09.2011 19:00:41
Slika
PITANJE:

Fiat Punto (176)1,1. 98 god. Ima dvije sajle za rucnu kocnicu duzine 1469 mm.i 1456 mm. Znaci duza i kraca razlika 13 mm. Koja ide na lijevu a koja na desnu stranu. posjedujem razlicite podatke pa me interesuje Vase misljene. Hvala Adnan.

ODGOVOR:

Najbolji način da utvrdite gdje koja sajla ide je da ugradite obe sajle. Ako pritom iste možete normalno podesiti dobro ste ugradili sajle. Ukoliko ne možete obaviti normalno podešavanje zamijenite sajle.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 2,0 DTI - NE PALI KADA STOJI RAVNO

Datum objave: 20.09.2011 23:14:06
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem sa zafirom 2.0 dtl 2000 god. Naime, auto neće upalit kada stoji ravno, jedino kada kada je nagnut prema napred u laganom brijegu. Čuo sam da to može biti navodno zbog gumica na diznama. Možda je problem u bosch pumpi ili nešto. I nekad zapali na ravnom ali gasi kao da osteje bez goriva. Kada jednom upali u brijegu poslije nema problema dok se opet sutradan ne pali. Molim Vas za mišljenje. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

U ovom slučaju uzrok je zrak koji uđe u sustav goriva . Kritična mjesta su sve cijevi dovoda goriva, filter goriva, visokotlačna pumpa , prelivne cijevi, brtve na dizama. Mora se ispitati sve što sam nabrojio i otkloniti uzrok.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO - VENTILATOR U KABINI

Datum objave: 20.09.2011 23:12:03
Slika
PITANJE:

Postovani, imam renault twingo 1996g s klima uredajem. Prije nekoliko dana sam primjetio da mi ventilator u kabini radi samo kada preklopnik za reguliranje brzine puhanja stavim u krajnje desni polozaj, tj. na maksimum. Procitao sam da se vrlo vjerojatno radi o potenciometru koji regulira brzinu vrtnju. Da li je taj potenciometar ugraden u kontrolnu plocu na kojoj se nalaze svi ostali gumbi za kontrolu klime, smjera puhanja... (modeli twinga bez klime imaju odvoje potenciometar) Koliko je kompliciran popravak navedenog kvara ili kolika bi bila cijena? Da li je moguce napraviti popravak u vasem servisu? Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Najčešći uzrok je elektronski modul ( otpornik s hladnjakom ) koji se nalazi na samom motoru ventilatora . Navedeni modul se može sam za sebe mijenjati . Dakle nije potrebna zamjena kompletnog ventilatora s motorom. Naravno da je moguć popravak u našem servisu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 DCI - ANTIFRIZ

Datum objave: 20.09.2011 23:07:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, u ovlaštenom servisu su mi usuli antifriz G11. Da li je trebalo da uspu G12 koji je u njemu prije zamjene bio?. Koja je razlika između njih? Radi se o renault laguni II 2.2 dci 2003 god. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Razlika u ova dva antifriza je što se G 12  mijenja nakon 3 godine a G 11 nakon dvije godine . Radi toga se smatra da je G 12 nešto kvalitetniji.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 207 1,4 HDI - PROBLEM SA DISKOVIMA

Datum objave: 20.09.2011 23:06:11
Slika
PITANJE:

Postovani! Imam problem sa diskovima na Peugeotu 207 1.4 HDI iz 2008. godine. Naime, prilikom laganog pritiska na kocnicu tjekom voznje volan automobila jako trese. Prvi puta se to pojavilo nakon nekih godinu dana odnosno 11000km. Diskovi su zamjenjeni u garantnom roku, ali uz napomenu da sam vjerovatno za to sam kriv jer sam sa vrucim kocnicama presao preko lokve vode(!!!?). Nakon zamjene sve je funkcioniralo oko 8-9 mj. kad se pojavio isti problem. Kilometraza je bila oko 21000km i tada je nastalo natezanje da to vise ne ulazi u garanciju jer auto ima vise od 20000. Auto je tada bio jos uvijek pod tvornickom 2 godisnjom garancijom i nakon jako puno natezanja ipak mjenjaju diskove i plocice. tada sam opet bio ja kriv jer sam kod pranja vozila poprskao diskove hladnom vodom.(!?). 21.04. ove godine problem se ponovo pojavio.37000km Od tada traje moje natezanje s koncesionarom i Peugeot Hrvatska. Oni su auto imali 2 puta u razdoblju od 4 mjeseca na testiranju i tvrde da sa njime nije nista sporno, odnosno da je sve u redu osim diskova. Problem je sada josni veci. Auto sada trese i kod vecih brzina cak i bez kocenja. Iznad 90kmh lagano tresanje je konstantno. Uz to prilikom okretanja volana na njemu se osjeca lagano pucketanje. Kad sam u 4.mj. ove godine prijavio ponovni kvar na diskovima toga svega nije bilo, no sad kako vrijeme odmice, stanje je sve losije. U servisu kod ovlastenog koncesionara me ne zele niti slusati i kazu da to nema nikakve veze s diskovima i na tome sve staje. Imate li kakav savjet posto sam totalni laik sto se tice automehanike?

ODGOVOR:

Postoji više razloga radi kojih prilikom kočenja može dolaziti do vibracija volana i vozila. Moguće neispravnosti su : diskovi, disk pločice, kočna kliješta, hidraulka kočnice, gume felge . Ako osjećate vibracije na volanu i vozilu i kada ne kočite tada uzrok nisu ni diskovi ni kočnice nego debalans na gumama ili na felgama. Najprije bih balansirao gume i felge a nakon toga bih zatražio drugo mišljenje u vezi kočnica.

na vrh Povratak na vrh