Danas je: 07.07.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI A4 2,5 TDI - ZNAK PROKLIZAVANJA

Datum objave: 21.09.2011 22:24:21
Slika
PITANJE:

BOK. IMAM AUDI A4 1999 2.5 TDI TIPTRONIK I PALI MI SI CRVENI USKLICNIK U ZAGRADI KOD NAGLOG UBRZAVANJA S MJESTA, U VOZNJI NE SAMO KAD STOJIM NA SEMAFORU RECIMO I KAD KRECEM S GASOM DO KRAJA............

ODGOVOR:

Navedeni znak se uvijek pali kada proklizavaju pogonski kotači i to je normalno.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADET 1,5 TD - INTERCOOLER

Datum objave: 21.09.2011 19:05:34
Slika
PITANJE:

Imao sam opel kadet 1.5td sa interkulerom(72hp) sad ima opel corsu b isto 1.5td ali ona je bez interkuler i je 66hp. u cemu je razlika? jer ima veze taj interkuler ili je razlika u turbini?

ODGOVOR:

Motor koji ima hladnjak stlačenog zraka ( intercooler ) ima veću snagu od motora koji takav hladnjak nema. Razlika je u količini zraka koja ulazi u cilindar . To znači da hladniji zrak ima veću masu nego topliji zrak i u tome je razlika u snazi motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,4 i. - GENERALNI POPRAVAK

Datum objave: 21.09.2011 19:02:57
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Ford Escort 1.4 benzin 1992. godište.U pitanji je CVH motor sa monotronicom koji jeprije nekog vremena počeo da baca ulje na pokazivač, na čep za dolijevanje, strašno velika količina isparenja na iber-laufu što rezultira mijenjanjem filtera vazduha na svakih mjesec dana. Troši abnormalno, do čak 15l, a sad je počeo da trokira, da se gasi i gubi snagu u vožnji trza. Takođe nema stabilan rad u leru i gasi se. Očistio sam motorić ler-gasa i podmazao ga i očistio svjećice ( koje usput zamasti za 7 dana) ali bez napretka. Moje pitanje je sledeće: isplati li se restaurirati takav motor sa tako malo snage, velikom potrošnjom i problematičnim sistemom ubrizgavanja goriva ili pak da ga zamijenim recimo sa 1.6 karburatorom ili možda 1.8 motorom? I da li bi to bila prevelika, komplikovana operacija? Hvala.

ODGOVOR:

Sve datalje koje ste naveli ukazuju da je na motoru potrebno napraviti generalni popravak. Logičnije je da obavite taj popravak nego da se bavite improvizacijama i ugradnjom neodgovarajućeg motora. O isplativosti ulaganja morate sami odlučiti .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,1 i. - SAJLE RUČNE KOČNICE

Datum objave: 21.09.2011 19:00:41
Slika
PITANJE:

Fiat Punto (176)1,1. 98 god. Ima dvije sajle za rucnu kocnicu duzine 1469 mm.i 1456 mm. Znaci duza i kraca razlika 13 mm. Koja ide na lijevu a koja na desnu stranu. posjedujem razlicite podatke pa me interesuje Vase misljene. Hvala Adnan.

ODGOVOR:

Najbolji način da utvrdite gdje koja sajla ide je da ugradite obe sajle. Ako pritom iste možete normalno podesiti dobro ste ugradili sajle. Ukoliko ne možete obaviti normalno podešavanje zamijenite sajle.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 2,0 DTI - NE PALI KADA STOJI RAVNO

Datum objave: 20.09.2011 23:14:06
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem sa zafirom 2.0 dtl 2000 god. Naime, auto neće upalit kada stoji ravno, jedino kada kada je nagnut prema napred u laganom brijegu. Čuo sam da to može biti navodno zbog gumica na diznama. Možda je problem u bosch pumpi ili nešto. I nekad zapali na ravnom ali gasi kao da osteje bez goriva. Kada jednom upali u brijegu poslije nema problema dok se opet sutradan ne pali. Molim Vas za mišljenje. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

U ovom slučaju uzrok je zrak koji uđe u sustav goriva . Kritična mjesta su sve cijevi dovoda goriva, filter goriva, visokotlačna pumpa , prelivne cijevi, brtve na dizama. Mora se ispitati sve što sam nabrojio i otkloniti uzrok.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO - VENTILATOR U KABINI

Datum objave: 20.09.2011 23:12:03
Slika
PITANJE:

Postovani, imam renault twingo 1996g s klima uredajem. Prije nekoliko dana sam primjetio da mi ventilator u kabini radi samo kada preklopnik za reguliranje brzine puhanja stavim u krajnje desni polozaj, tj. na maksimum. Procitao sam da se vrlo vjerojatno radi o potenciometru koji regulira brzinu vrtnju. Da li je taj potenciometar ugraden u kontrolnu plocu na kojoj se nalaze svi ostali gumbi za kontrolu klime, smjera puhanja... (modeli twinga bez klime imaju odvoje potenciometar) Koliko je kompliciran popravak navedenog kvara ili kolika bi bila cijena? Da li je moguce napraviti popravak u vasem servisu? Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Najčešći uzrok je elektronski modul ( otpornik s hladnjakom ) koji se nalazi na samom motoru ventilatora . Navedeni modul se može sam za sebe mijenjati . Dakle nije potrebna zamjena kompletnog ventilatora s motorom. Naravno da je moguć popravak u našem servisu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 DCI - ANTIFRIZ

Datum objave: 20.09.2011 23:07:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, u ovlaštenom servisu su mi usuli antifriz G11. Da li je trebalo da uspu G12 koji je u njemu prije zamjene bio?. Koja je razlika između njih? Radi se o renault laguni II 2.2 dci 2003 god. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Razlika u ova dva antifriza je što se G 12  mijenja nakon 3 godine a G 11 nakon dvije godine . Radi toga se smatra da je G 12 nešto kvalitetniji.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 207 1,4 HDI - PROBLEM SA DISKOVIMA

Datum objave: 20.09.2011 23:06:11
Slika
PITANJE:

Postovani! Imam problem sa diskovima na Peugeotu 207 1.4 HDI iz 2008. godine. Naime, prilikom laganog pritiska na kocnicu tjekom voznje volan automobila jako trese. Prvi puta se to pojavilo nakon nekih godinu dana odnosno 11000km. Diskovi su zamjenjeni u garantnom roku, ali uz napomenu da sam vjerovatno za to sam kriv jer sam sa vrucim kocnicama presao preko lokve vode(!!!?). Nakon zamjene sve je funkcioniralo oko 8-9 mj. kad se pojavio isti problem. Kilometraza je bila oko 21000km i tada je nastalo natezanje da to vise ne ulazi u garanciju jer auto ima vise od 20000. Auto je tada bio jos uvijek pod tvornickom 2 godisnjom garancijom i nakon jako puno natezanja ipak mjenjaju diskove i plocice. tada sam opet bio ja kriv jer sam kod pranja vozila poprskao diskove hladnom vodom.(!?). 21.04. ove godine problem se ponovo pojavio.37000km Od tada traje moje natezanje s koncesionarom i Peugeot Hrvatska. Oni su auto imali 2 puta u razdoblju od 4 mjeseca na testiranju i tvrde da sa njime nije nista sporno, odnosno da je sve u redu osim diskova. Problem je sada josni veci. Auto sada trese i kod vecih brzina cak i bez kocenja. Iznad 90kmh lagano tresanje je konstantno. Uz to prilikom okretanja volana na njemu se osjeca lagano pucketanje. Kad sam u 4.mj. ove godine prijavio ponovni kvar na diskovima toga svega nije bilo, no sad kako vrijeme odmice, stanje je sve losije. U servisu kod ovlastenog koncesionara me ne zele niti slusati i kazu da to nema nikakve veze s diskovima i na tome sve staje. Imate li kakav savjet posto sam totalni laik sto se tice automehanike?

ODGOVOR:

Postoji više razloga radi kojih prilikom kočenja može dolaziti do vibracija volana i vozila. Moguće neispravnosti su : diskovi, disk pločice, kočna kliješta, hidraulka kočnice, gume felge . Ako osjećate vibracije na volanu i vozilu i kada ne kočite tada uzrok nisu ni diskovi ni kočnice nego debalans na gumama ili na felgama. Najprije bih balansirao gume i felge a nakon toga bih zatražio drugo mišljenje u vezi kočnica.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C KLASSA 220 CDI - ESP SUSTAV

Datum objave: 20.09.2011 23:01:33
Slika
PITANJE:

postovanje, imam mercedesa c klasu karavan 2003 godina 220 cdi, prije nekoliko dana upalila mi se lampica ESP i pise da trebam to da provjerim u servisu. Medjutim, kada naglo startujem auto pali mi se lampica koja inace signalizira da se aktivira esp zbog slajdranja. Sad ne znam da li to znaci da mi esp radi i da on prijavljuje istovremeno kvar i interesuje me da li je neko imao slicna iskustva. Volio bih kada bi mi mogli odgovoriti sta bi moglo da bude u pitanju i da je popravka kosta mnogo, unaprijed hvala

ODGOVOR:

ESP lampica se pali kada postoji greška u sustavu za proklizavanje kotača . Sustav radi u kombinaciji zajedno s ABS sustavom , ima svoje senzore i upravljački kompjutor. Neispravno može biti : pojedini senzori za bočno proklizavanje , senzori ABS-a, električna instalacija, senzor brzine vozila, ostale greške u sustavu. Naravno da nitko bez ispitivanja na vozilu ne može na pamet znati što je neispravno i kolika je cijena popravka. Za to postoji dijagnostika nakon koje ćete znati što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - ESP SUSTAV

Datum objave: 20.09.2011 22:59:26
Slika
PITANJE:

pozdrav gos, meić!! vozim passat 1,9tdi 2000god,povremeno mi se pali na kontrol tabli žuta lampica,žuti krug i u njemu mali trokut!!! pa vas molim ako znate da mi pomognete,unaprijed hvala

ODGOVOR:

Žuti krug s trokutom se pali kada dolazi do proklizavanja jednog ili obadva pogonska kotača . To je tzv. sustav ESP protiv proklizavanja . Sustav se može kompjutorski dijagnosticirati.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 2,0 DITD - ULJE OKO ERG VENTILA

Datum objave: 20.09.2011 22:57:35
Slika
PITANJE:

Imam Mazdu 626, 2.0 DITD, 74 kW, 2000 godina. Auto ima 190 tkm. Prije nekih 5000 km počelo mi je dosta mastiti oko EGR ventila i cijevi turbine i intercoolera. Teško mi je skužiti što točno ne valja jer je sve navedeno masno. Jedino mogu reći da kod naglog ubrzanja (broj okretaja od nekih 2500-2800) osjetim miris ulja. Molim vas za savjet. Što bi to prema vašem iskustvu moglo biti? Ventil ili cijev? Mnogi spominju čišćenje usisne grane. Da li je to i kod mene potrebno raditi?

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu ulje može doći u tlačne cijevi za zrak samo na dva načina . Prvi način je preko sustava za odušak za ulje a drugi način je preko turbine. U prvom slučaju obično su istrošeni klipni prstenovi a u drugom slučaju istrošeni su ležajevi turbine i osovina turbine . Provjerite najprije količinu uljnih para na odušku za ulje , nakon toga po potrebi provjerite i turbinu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 i. - UZDIGNUT ZADNJI KRAJ VOZILA

Datum objave: 20.09.2011 22:54:10
Slika
PITANJE:

Vozim Renault Lagunu 1996 godište (limuzina,1,8 monopoint):Zadnji kraj vozila mi je malo uzdignutiji u odnosu na druge iste lagune.Neki majstori mi kažu da Laguna ima mogućnost podizanja i spuštanja na zadnjoj osovini .Da li je to tačno ili je podignutiji zadnji kraj zbog amortizera.pozz

ODGOVOR:

Vaše vozilo može biti podignuto ako su oslabile prednje opruge pa Vam se čini da je zadnji kraj viši . Točno je da se na zadnjoj strani nalaze torzione poluge koje se mogu pomicati na nazubljenju i tako dizati ili spuštati zadnji kraj vozila.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,0 TDI - BROJ OKRETAJA NA LERU OSCILIRA

Datum objave: 20.09.2011 22:52:28
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam odnedavno audi tiptronic,A6 motor TDI 2,0 dizel,godište prosinac 2007g prešao 98.000 km. Auto je super, ali imam problem na "leru" nakon pokretanja hladnog motora pa sve dok ne dosegne bar 70-tak stupnjeva Celzijusa temparature motora.Naime nakon starta 4 - 5 sekundi broj okretaja na leru počinje da oscilira (opadne- vrati se,pumpa)u ritmu oko jedne sekunde do nazivnog broja okretaja.Ponekada se desi da dok zatvorim vrata garaže motor se ugasi.Ovaj problem nije toliko uočljiv kod vožnje.Inače kada motor dosegne radnu temperaturu ovoga pepanja sa okretajima nema,radi savršeno.Kakve su vaše preporuke ,šta bi trebao poduzeti? Zahvaljujem vam na vašem trudu oko odgovora.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba napraviti dijagnostilu motora i sva potrena ispitivanja kako bi se otkrio kvar. Moguće neispravnosti su : filteri, zrak u sustavu goriva, neispravan neki od grijača, razlika u tlakovima kompresije, dize, ECT senzor, EGR ventil, senzor radilice, električna instalacija od motora do ECU centrale, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - NE PSLI BEZ GASA

Datum objave: 20.09.2011 22:49:45
Slika
PITANJE:

POZDRAV imam fjesticu 2007 god auto vozi sve ok ali neće da upali bez gasa kada dodam malo gasa upali i držim 15 sekundi onda sve ok radi .ali bez gasa neće da upali ni hladan i topao motor kada je .šta bi moglo bit .POZDRAV .

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, potenciomatar leptirastog ventila, aktuator minimuma, senzor temperature zraka u usisnoj grani, senzor tlaka zraka u usinoj grani, nečisti injektori, ostali netipični uzroci koji se mogu otkriti direktno na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,9 TDI PD - KLIMA RADI NA PREKIDE

Datum objave: 20.09.2011 09:25:52
Slika
PITANJE:

Zdravo,Seat Ibiza 2003 1.9 TDI crveno I,74kW,101 ks. Klima nije uredu,napunjena radi ali na prekide tj.ne puse konstanno nego na intervale i propeler jedan ne okrece. I jos jedno pitanje na instrument tabli gdje pokazuje obrtaje ispod na dnu nekada pokazuje potrosnju nekada, vrijeme tj.casovnik,a nekada zadnji predjeni put.

ODGOVOR:

Nije dovoljno samo napuniti klima uređaj s plinom i očekivati da isti uredno radi . U ovom slučaju treba obaviti i ispitivanje : dehidratora, ekspanzionog ventila, kondenzatora, cijevnih vodova, presostata, kompresora, upravljačke elektronike . Da li ste znali da se dehidrator može začepiti i radi toga se isti treba povremeno mijenjati. Probleme koje imate na instrument ploči mogu nastati radi neispravnosti na električnoj instalaciji , radi neispravnosti BSI računala , radi neispravnosti same instrument ploče.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 1,6 TD - CRNI DIM

Datum objave: 20.09.2011 09:23:34
Slika
PITANJE:

MOJE POSTOVANJE IMAM PROBLEM SA AUDIJEM 16TD 59KW PRI SVAKOM STARTOVANJU MOTORA VELIKA KOLICINA CRNOG DIMA DALI BIJO HLADAN ILI ZAGRIJAN MOTOR PRI SVAKOM PREBACIVANJU U BRZINU CRN DIM NA SVAKOM USPONU IZGUBI SNAGU I UZASNO PUSI A NA PREDJENIH DVE HILJADE KILOMETARA POLA LITRA ULJA MI POTROSI VOZILO JE BILO GARAZIRANO DVE GODINE KAD SAM GA KUPIJO CAK GA NIJE NIKO NI PALIJO

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu što prije napravite kontrolu i ispitivanje mehaničkog stanje motora . To znači da treba napraviti slijedeće : izmjeriti kompresiju, provjeriti fazu motora , ispitati dize, ispitati stanje turbine, ispitati tlak turbine , ispitati tlačne cijevi turbine, ispitati intercooler . Nakon što ispitate sve što sam vam napisao znati ćete točan uzrok radi kojega motor crno dimi i radi kojega motor nema snage .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 200 1,4 i. - TROŠI 17 L PLINA

Datum objave: 20.09.2011 09:21:53
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Imam pitanje vezano uz svoj automobil, rover 200, 1.4 benzinac, 75ks, 1999.god. Naime, prije 5 godina ugradio sam plin u auto, jednom sam zamijenio membrane i to je sve. Ubrizgavanje plina je preko usisne grane. Od ugradnje sam prevalio 50 000 km. Problem je to što u zadnje vrijeme auto jako puno plina troši, nekih 17 litara. Zanima me u čemu je problem i kako to riješiti te da li je to skupa investicija. I kako mogu naručiti nove hidropodizače? Unaprijed zahvaljujem. I

ODGOVOR:

Uzrok prevelike potrošnje plina je stanje samog plinskog sustava i to pervenstveno isparivača , mješača, cijevnih vodova, elektroventila, emulatora. Cijena velikog servisa plinskog sustava uglavnom nije velika . Tada se obavlja kompletna revizija isparivača i mijenjaju se sve brtve , membrane i ventili isparivača. Kada se to napravi potrebno je obaviti još završno podešavanje tlaka i količine plina. Ako sami nabavljate hidropodizače iste možete nabaviti u širokoj mreži dučana s autodijelovima . Ako to nije moguće onda možete naručiti preko ovlaštenog skladišta dijelova ROVER .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 i. - IZNENADNO GAŠENJE

Datum objave: 20.09.2011 09:19:49
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Ford Escorta,1.6 ajnspric (Boschova pumpa), 1992. godiste. Problem je u iznenadnom gasenju automobila. Npr., dok radi nekih 5 minuta u mirovanju sam se ugasi i poslije nekog vremena nece da se upali, ili, nekad se moze preci i vise kilometara sa njim, ali ako se ugasi, nece da se odmah upali, dok se malo ne ohladi Zamolio bih Vase strucno misljenje u vezi ovoga? Da li je mozda ajnspric pumpa u pitanju ili nesto drugo?

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : nečist rezervoar, filteri, injektori, regulator tlaka goriva, tlak goriva, senzor temperature motora, aktuator minimuma, MAP senzor, TPS senzor položaja leptirastog ventila, električna instalacija motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, senzor radilice, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 i. - OBRTOMJER NE RADI

Datum objave: 20.09.2011 09:17:33
Slika
PITANJE:

Peugeot 307 1,6 benzin godina proizvodnje 2002. Obrtomjer neradi odnosno radi neko izvjesno vrijeme a zatim kazaljka ode do kraja ili na pola kako kada kada ugasim motor izvadim kljuc kazaljka obrtomjera ostane u maksimalnom polozaju skidao klemu sa akumulatora isto poslije nekog vremena pocne se postepeno vracati i zatim radi normalno pa opet neradi itako stalno dali mozete predvidjeti odakle ide ta greska. Hvala

ODGOVOR:

Moguće greške su : regulator napona ( velike oscilacije u naponu ) , električni konektori na instrument ploči, RPM senzor broja okretaja , sama instrument ploča ( puknuće hladnog lema ) .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - VENTILATOR GRIJAČA

Datum objave: 19.09.2011 23:12:42
Slika
PITANJE:

Imam problem sa golfom IV 1.9 tdi 1998 god. kada pojacam ventilaciju u kabini do kraja cuje se neki tupi zvuk i malo vibrira auto a gas kao da se gusi. samo kad se pojaca do 4 onda se cuje i trese pomalo auto i kad je klima upaljena i kad nije. sto se dogada?

ODGOVOR:

Sve što ste opisali ukazuje na neispravnost ventilatora grijača. Ventilator treba demontirati i ispitati njegovu ispravnost . Najčešći uzrok vibracija je puknuće jedne ili više lopatica ventilatora te zračnost na ležajevima motora ventilatora.

na vrh Povratak na vrh