Danas je: 02.09.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

KIA CEED 1,4 i. - ZVUK BRUJANJA

Datum objave: 23.09.2011 21:53:27
Slika
PITANJE:

Kupio sam vozilo Kia Ceed,1,4 benzin,80 kw,pređena kilometraža 24000 km. Vozilo je kupljeno kod ovlaštenog prodavača i ja sam druga ruka jer je neka osoba mijenjala Ceeda po sistemu zamjene staro za novo. Problem koji mi se javlja je taj što kad se auto ugrije,kad idem u rikverc i polako puštam kvačilo pojavi mi se nekakav čudan zvuk brujanja,kao da nešto struže,to se javlja samo prilikom one vage kad auto treba da krene...kad se pusti skroz i ide se unazad tog zvuka nema. Išao sam u servis,tamo su navodno podmazivali druk ležaj i taj zvuk se nije javljao otprilike 10 dana a onda opet isto. Nakon toga sam ga opet odvezao i rekli su da lamela i potisna ploča nisu ravni i treba ih pustiti da nalegnu jedno o drugo ili da mijenjam kompletan set kvačila koji nije u garanciji. to mi je pomalo čudno jer auto ima vuču,ništa ne smrdi iprešao je malo kilometara...pa vas molim da mi probate dati svoje mišljenje o ovome...hvala...

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu a bez mogućnosti da pregledam Vaše vozilo i ja bih posumnjao u set spojke. Zatražite mišljenje još jedne stručne osobe. Tada ćete sigurno znati da li je uzrok spojka ili nešto drugo.

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 320 D - PROMIJENITE SERVIS

Datum objave: 23.09.2011 15:29:02
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam BMW e46 2002 320d 150 konja. Auto redovno održavam ali je pre 3 nedelje nešto počelo lupati ispod haube. Lupa i na leru i u vožnji. Kada se poveća broj obrtaja brže lupa. Odmah sam ga odvezao u ovlašćeni servis i naredne tri nedelje su pokušavali seldeće: Menjali set kvačila i zamajac...i dalje lupa Menjali remenicu radilice...i dalje lupa Menjali 2 ležeća ležaja radilice... i dalje lupa Menjali su menjač.... i dalje lupa ( menjač su menjali jer kada su zamenili ležajeve upalili su auto o lupanje se čulo iz pravca menjača i kardana) Planiraju pogledati da li je do usisne grane i dizni... Da li vi imate neki predlog?

ODGOVOR:

Moj prijedlog je da promjenite servis jer ovaj ne može nikako riješiti osnovni problem a to je da točno obavi defektažu motora .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO SX 75 - LAMPICA U OBLIKU DIZE

Datum objave: 23.09.2011 11:10:12
Slika
PITANJE:

vozim Fiat punto SX 75 1995 god mozete li mi objasniti u cemu je problem pali mi se lampica na kontrolnoj tabli koja je u obliku dizne za ubrigavanje goriva ali se pali samo kad motor radi neko vrijeme na ler gasu cim krenem voziti ona se ugasi. mjenjao sam lambdnu sondu, senzor na radilici, senzor leptir gasa i ponovo se isto desava cak i u voznji gdje kad idem malo duze vrijeme bez gasa u 5 brzini ili slicno ponovno se lampica pojavi.

ODGOVOR:

Navedena lampica se pali kada postoji greška u sustavu ubrizgavanja goriva, u sustavu paljenja , u mehaničkom sustavu motora . Nakon dijagnostike motora točno se može znati što je neispravno . Najčešći uzroci su : tlak goriva, regulator tlaka , injektori, potenciometar leptirastog ventila, mjerač mase zraka, MAP senzor, IAT senzor , ECT senzor, EVAP ventil rezervoara, probijanje visokog napona , filteri, kompresija, električna instalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 2 - PREGLED VOZILA

Datum objave: 23.09.2011 11:07:31
Slika
PITANJE:

Poštovani, zanima me koja bi bila cijena kompletnog pregleda vozila (radi se o Mazdi 2 iz 2008. god., model Ce Pro, 55kw, benzinac, uključujući izmjenu ulja (ako je potrebna) i svih potrebnih filtera. Hvala unaprijed na odgovoru!

ODGOVOR:

Ako ćete raditi servis vozila ( to može biti i mali servis ) , pregled Vašega vozila obaviti ćemo besplatno. Javite kada Vam je to aktuelno.

na vrh Povratak na vrh

LANCAI KAPPA 2,0 TURBO - NITKO NE ZNA RIJEŠITI

Datum objave: 23.09.2011 00:52:53
Slika
PITANJE:

Moje postovanje,imam lanciju kappa 2.0 turbo 16.ventila 151. KW,imam problem koji mi niko nije znao rijesiti,zato se nadam da cete mi makar okrenuti prema resenju problema.Naime u toku voznje ili na leru,ponekad mi se smanje svjetla kao da je u kratkom spoju ,te mi se tada temperatura u motoru odmah podigne do crveno,ali ako upalim klimu onda se vrati temperatura nekad na normalu a nekad do kraja na nulu.Takodje sam nekada kad se to desi smanjio u manju brzinu i po gasu te se i tada zna vratiti temperatura.Svi mi kazu da je negde neki spoj mase ali niko da da odredjeno misljenje.Unapred hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : akumulator, alternator, regulator napona, električna instalacija, kontakti i konektori električne instalacije . Kvar se može pronaći i otkloniti samo treba stručnosti, želje i motiva da se to napravi.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 D - KVAČILO HVATA PRI KRAJU

Datum objave: 23.09.2011 00:50:24
Slika
PITANJE:

Imam Mercedes 190D 2.0, 55kW, 89.god. cca 330tkm. Kad je hladnije vrijeme, kod kretanja, pri puštanju kvačila auto "zadrhti". Također, u vožnji, pri mijenjanju brzine iz više u nižu, kada se malo brže pusti kvačilo auto nakratko zacvili. Kvačilo hvata pri samom kraju, ali jos nista ne proklizuje. Mehaničar kaže da treba promijeniti cijeli set kvačila novim, da se polovno ne isplati, a to i nije isplativo ulaganje u ovaj auto. Koje je vase misljenje o kvaru, i postoji li neka jeftinija opcija?

ODGOVOR:

Moje mišljenje je da spojka mora biti ispravna . Činjenica da je vozilo staro ne znači da zbog toga morate imati neispravnu spojku . Neispravna spojka uništava dijelove u mjenjaču i nosače motora, uz to imate problema sa šaltanjem brzina. Najjeftinjia opcija je ugraditi novu spojku.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 3,0 V6 - ZAMJENA ZUPČASTOG REMENA

Datum objave: 23.09.2011 00:47:35
Slika
PITANJE:

Poštovani molio bih vas da mi kažete kolko košta izmjena zupčastog remena za Citroen C5 , 3.0 , v6 iz 2001 g. Imam problema s tim svaki servis ima neku drugu cijenu kod mene u Vrbovcu je oko 5000 kuna al to je okvirno kažu a u Zagrebu traže oko 9000 kuna za isti posao . unaprijed hvala !

ODGOVOR:

Cijena ugradnje razvodog mehanizma kod mene je 1.000,- kn . Cijena meterijala ovisi o kvaliteti koju želite . Potrebni meterijal je : zupčasti remen, natezač, klizač prednji, klizač zadnji, klizač gornji, pumpa za vodu . Sve navedeno može biti oko 4.000,- kn . Točnu cijenu mogu navesti nakon pregleda Vašega vozila.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASCONA 1,8 i. - AUTOMATSKI MJENJČ I POTROŠNJA

Datum objave: 23.09.2011 00:45:44
Slika
PITANJE:

Poštovani,zaista svaka pohvala za ovu vrstu pomoći.Nedavno sam kupio Asconu 1,8i,1986 gp.sa automatskim mjenjačem i neznam dali je normalno da troši od 10-12 lit/100km.Meni je to previše s obzirom da sam prije vozio Asconu sa manuelnim mjenjačem i potrošnja je iznosila od 7-9 lit./100km.Molim vas da mi kažete dali je normalno da taj motor toliko troši i jeli moguće da je u pitanju neki kvar.Napominjem da se osjeća miris sagorelog benznina na izduvnoj cijevi(kao da dobro ne sagorjeva).Hvala puno i želim vam puno uspjehe u radu.

ODGOVOR:

Vozilo s automatskim mjenjačem troši nešto više goriva . Međutim uzrok može biti i loše stanje motora . Najčešći uzroci su : loša kompresija, greška u sustavu ubrizgavanja, neispravni pojedini senzori motora, neispravna lambda sonda, neispravan sustav za stvaranje iskre na svjećicama. Napravite dijagnostiku motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 1,6 HDI - OTEŽANO ŠALTANJE

Datum objave: 23.09.2011 00:43:57
Slika
PITANJE:

Posjedujem Citroen C4 1.6 HDI kuplen u 10 mjesecu 2010.godine do sada sam prešao 13000 km i od nedavno imam jučer prije par dana ručica mjenjača ide teško u brzine pogotovu 1 i 3 iako i u drugim brzinama nije puno bolje.Bio sam u Citroen servisu gdje su ga i oni probali i na kad su ga stavili na dizalicu rekli su da nema propuštanja ulja i da ima ulja u mjenjaču i samo su kako su rekli malo s doljnje strane podmazali sajle(polužje)ručice i rekli su da je sada bolje.Danas sam imao isti problem i ne primjećujem poboljšanja ,pa vas molim za savjet.

ODGOVOR:

Ako je šaltanje otežano u sve brzine tada uzrok nije mjenjač ni ulje u mjenjaču nego spojka ( kvačilo ) . Probajte šaltati brzine bez da upalite motor . Ako je šaltanje lagano uzrok je spojka . Ako je šaltanje i dalje otežano uzrok je mehanizam za šaltanje brzina.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - ZAMJENA ANTIFRIZA

Datum objave: 22.09.2011 19:59:39
Slika
PITANJE:

Ovih dana spremam se zamijeniti antifriz na svom passatu iz 2000godine ( linija 3b2 ). to sam planirao napraviti tako ta jednostavno maknem cijev sa donje strane kilera i da pustim da tekućina iscuri van. Ali, čitao sam po internetu da će ipak jedan dio tekućine ostati nakon tog procesa u bloku motora pa me zanima da li bi mi mogli savjetovati kako da taj dio ispustim van? ili će u bloku ostati neki zanemarivi dio tekućine koji neće bitno utjecati na svojstva novog antifriza? na koji način da isperem cijeli sistem nakon ispuštanja antifriza, da jendostavno u ekspanzionu posudu nalijem obične vode i da pustim da ona opet jednostavno iscuri van na gore opisanoj cijevi ili? trebam li nakon ulijevanja novog antifriza odzračiti sistem ili ne i ako trebam možete li mi opisati kako? zahvaljujem na odgovoru

ODGOVOR:

Uz donju cijev hladnjaka treba odspojiti i cijevi na termostatu i na pumpi za vodu , tada će iscuriti kompletna tekućina. Sustav možete isprati tako kao ste rekli a ispuštanje obavite isto na cijevima koje sam spomenuo.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 i. - GRIJANJE SE POVREMENO NE MOŽE UGASITI

Datum objave: 22.09.2011 19:57:47
Slika
PITANJE:

Prije svega pozdrav....!!! Imam fabiju 1.4 8v 50kw javlja mi se problem sa grijanjem ponekad mi se desi da kad upalim grijanje da se ono ne može više ugasiti vratim šalter na hladno al opet grije, pokušavao sam i klimu upaliti al opet grije. Sutra kad upalim auto radi normalno šta bi mogao biti problem grijanje dobro samo što ga po nekad ne mogu ugasiti....!!! Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Ako se grijanje povremeno ne može ugasiti uzrok može biti ventil grijača ili komande grijača . Česti uzrok su i zaklopke koje reguliraju strujanje zraka na radijator grijača. Pregledajte sustav za regulaciju strujanja zraka i ventil grijača ( ako isti postoji na Vašem vozilu) .

na vrh Povratak na vrh

FIAT UNO - MJENJAČ JE ČUDAN

Datum objave: 22.09.2011 19:54:48
Slika
PITANJE:

bog!imam fiat uno iz 2000 te godine.već duže vrijeme se čuje neko cviljenje iz guma a kad stisnem kočnicu to prestane,i osim toga nekako mi je čudan mijenjač kad u vožnji stavim ruku na njega osjećan čudne vibracije tj.pleše puno livo i desno.hval

ODGOVOR:

Zvuk guma koji ste opisali može nastati radi loše geometrije ovjesa ( špur, zatur, nagib ) ili radi loših guma. Uzrok čudnog ponašanja ručke za šaltanje brzina događa se radi istrošenosti pojedinih zglpbova i plastičnih ležajeva mehanizma za šaltanje brzina. Istrošeni dijelovi se mogu doraditi ili zamijeniti.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 XS - ŠTO JE MANJE GORIVA, SLABIJE PALI

Datum objave: 22.09.2011 19:53:11
Slika
PITANJE:

Posjedujem:Peugot 106 xs.Problem je sa paljenjem.kad je rezervar pun ili do pola sve je u redu. što jre manje goriva,to slabije pali, upali ,ali se odma ugasi. Ako upalim i dodam gas onda radi. Što je manje goriva, to je teže.kad dospem gorivo ,onda je dobro.molim vas za odgovor,jer sam već promjenila i akumulator i filter benzina, ( preporuka mehaničara)a problem je ostao isti. Unapred zahvalna.

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu uzrok je rezervoar za gorivo odnosno sklop pumpe za gorivo . Potrebno je provjeriti sklop pumpe za gorivo u rezervoaru , nepovratni ventil za gorivo , cijevi za gorivo u rezervoaru . Nakon što se obavi pregled koji sam predložio sigurno ćete znati što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

CHEVROLET AVEO 1,2 i. - NENORMALNO TRZA

Datum objave: 21.09.2011 22:48:06
Slika
PITANJE:

Poštovani, gosp. Meić imam slijedeće pitanje za Vas. Vozim chervolet aveo 1.2 2007 god. problem je slijedeci; kada vozim konstantno npr.60km/h u bilo kojoj brzini auto nenormalno trza osim kada predjem 80km/h i ubacim u 5 brzinu onda netrza ali u 4 i dalje trza. zamijenio sam svijecice, fil. zraka, ulje i filter te filter goriva, bila mi je lambda sonda otisla i ona je promjenjena ali i dalje trza, sve je orginal osim filtera za gorivo. Dali znate odprilike sto bih moglo biti. Hvala Vam.

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba posumnjati i u sustva ubrizgavanja a neispravno može biti : regulator tlaka goriva, nečist rezervoar, tlak goriva, senzor položaja leptirastog ventila, MAP senzor, IAT senzor, mjerač mase zraka, senzor radilice, električna instalacija motora, btva usisnog kolektora .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 i. - SUSTAV KLIME PROPUŠTA

Datum objave: 21.09.2011 22:50:29
Slika
PITANJE:

lijep pozdrav,eto da vam se i ja obratim sa svojim problemom!Vlasnik sam škode octavie 2, 1.6 benzin, 2005 godina....do sada zaista niti najmanjih kvarova osim redovnih servisa,i to je to..ovo ljeto prije puta sam isao provjeriti kolicinu plina,gdje je ustvrđeno da je oko 220 grama u sistemu..izvuceno je sve van,stavljeno ulje za podmazivanje kompresora,klima napunjena do kraja (cca 500 i nesto grama),da bi nakon 3 dana provjeravali opet jer sam se zalio da ne hladi dobro, te je opet izmjereno 220 grama...gledano pod UV lampom,one cudne zute naocale,covjek stavio neku zelenu tekucinu da se lakse vidi gdje pusta ali nista....ponovo smo napunili,i ponovo nakon par dana ista stvar..opet ista gramaza....ocito ispusti do tih famoznih 220 grama i to je to...sto bi se po vasem misljenju trebalo pogledati,jer nevrijedi mi placati punjenje klime svakih tjedan dana....hvala unaprijed na odgovoru

ODGOVOR:

Sigurno je da sustav klime propušta samo treba pronaći mjesto propuštanja . Uobičajena mjesta su : kompresor, kondenzator, dehidrator, cijevi, brtve na spojevima cijevi, ekspanzioni ventil, isparivač. Najteže je defektirati propuštanje isparivača jer je isti nevidljiv . Ispitivanje isparivača se radi na način da se promatra kondenzat koji izlazi iz isparivača . U tome kondenzatu može biti tragova UV boje ako isparivač propušta.

na vrh Povratak na vrh

FIAT GRANDE PUNTO 1,2 i. - SVE VALJA, A GASI SE

Datum objave: 22.09.2011 19:50:45
Slika
PITANJE:

imam grande punto 1.2, auto uvijek pali iz prve ali zna nekada da radi 3-4 sek. i ugasi se, upali iz drugog bez problema. to se desava kad je hladan, obicno ujutro i ne svaki dan, svaki 2,3 dan. zamijenjena bombina, svjećice, kablovi. očišćene dizne, map senzor, klapna gasa i ništa se nije promenilo.pritisak 3,2, sve valja a gasi se. primjetio sam jednom da je solenoid ventil za benzinske pare bio otvoren dok je auto radio na leru , da li on treba tako da radi ili ne.zaboaboravih da kad upali obrtaji budu odma na 800, tako radi 1 sek. skoče na 1100 radi 2 sek. i tada se gasi.drugi put kad palim okretaji su odma na 1100.nema pravila

ODGOVOR:

Uzrok gašena treba tražiti direktnona samom voziu . Moguće neispravnosti su : ECT senzor ,MAP senzor, TPS senzor leptirastog ventila, aktuator minimuma, tlak goriva, injektori, električn instalacija od motora do ECU centrale, propuštanje na usisnom kolktoru, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 CDI - SUSTAV BAS

Datum objave: 21.09.2011 22:45:22
Slika
PITANJE:

poštovani servis Meić pozdravljam vas iz BIH,tacnije grad Kakanj. posjedujem odnedavno Mercedes C200 cdi 2001 god.,i u nekoliko zadnjih dana mi se povremeno na centralnom displeju javlja greška pod nazivom (brake assist visit workshop-BAS), da li se upoznati s tim problemom i šta mi preporućujete?? i dli je to neki opasna kvar ili je šta drugo?? lijep pozzz iz BIH i unaprijed zahvalan_Asmir

ODGOVOR:

Nije ništa opasno za sada se neće dogoditi jer kočnice i ABS i dalje normalno rade . Prvom prilikom obavite dijagnostiku sustava BAS ( Break Assist ) . Taj sustav prepoznaje situaciju kada je potrebno naglo kočiti i samo tada se uključuje .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - VIBRACIJE

Datum objave: 21.09.2011 22:42:07
Slika
PITANJE:

imam bmw 320 d 136 konja i u 4 i 5 brzini kada naglo dam gas osecam vibracije u kabini ali ne gubi na snazi vec samo zavibrira hvala u napred

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : kardansko vratilo , zglobovi kardanskog veratila, nosači motora i mjenjača, selen blokovi zadnjeg mosta, nešto netipično što treba ispitati na samom vozilu.

na vrh Povratak na vrh

BMW E30 318 I. - RAZLIKA U KOMPESIJI

Datum objave: 21.09.2011 22:40:22
Slika
PITANJE:

Pozdrav gospodinu Meicu. Uz duzno postovanje imam par pitanja za vas. Imam problem sa bmw e30 318i (m10 75kw), stojao je godinu dana, ostavljen u potpuno ispravnom stanju. skoro sam stavio akumulator, dosuo benzin i upalio je odmah, ali ne radi lijepo, stavio sam nove svejcice, nista se nije probmjenilo, izmjerio sam pritisak u cilindrima, u prvom, trecem i cetvrtom cilindru je bio oko 11-12 bari, dok je u drugom bio oko 4 bara. da li su karike u pitanju, neki problem sa injektorom ili ventilima? ili je nesto skroz drugo? veliki poz

ODGOVOR:

Uzrok loše kompresije na drugom cilindru mogu biti samo klipni prstenovi ili ventili. Ako se stanje ne popravi nakon nekoliko dana potrebno je otvoriti motor i to riješiti . Razlika u kompresiji ne smije biti veća od 3 bara.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 1,8 i. - VELIKA POTROŠNJA

Datum objave: 21.09.2011 22:37:47
Slika
PITANJE:

Poštovani, kupio sam alfu 156 1.8. napunoi sam rezervoar i nakon 100km ga opet napunio. ispada da je potrošio 15 litara na 100km.da li mi možete reci u cemu bi bio problem. unaprijed veliko hvala.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su :  svjećice, kablovi, bobina, filteri, ragulator tlaka goriva, injektori, ECT senzor, MAP senzor , IAT senzor, mjerač mase zraka, potenciometar leptirastog ventila, mehaničko stanje motora. U ovakvim slučajevima najprije radimo dijagnostiku motora i nakon toga možemo predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh