Danas je: 29.07.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT MEGANE II 1,4 16V - TRESE SE NA LERU

Datum objave: 08.10.2011 10:29:01
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, obraćam Vam se sa problemom na vozilu Renault Megane II 1.4, 16v, 2005.g. Naime dogodilo mi se da je pukao mikro remen, podletio u zupčasti i razbio mi cijeli motor. Našao sam drugi motor sa prijeđenih 75 000 km (ugradio ga je gospodin koji radi na Renaultima) na kojem je promjenjena oba remena i od onda mi motor u leru trese (čak se i vidi na kazaljci obrtaja kako varira). Kada upalim klimu obrtaji porastu i onda je malo mirniji. Na dijagnostici ne pokazuje nikakvu grešku. Unaprijed hvala, Srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Nakon ugradnje drugoga motora Vaš mehaničar je trebao ispitati : mehaničko stanje motora, sustav ubrizgavanja goriva, sustav paljenja . Nakon dobro obavljenog ispitivanja točno se može znati što je neispravno i zašto motor loše radi na leru . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, bregasta osovina ) , ECT senzor, MAP senzor,IAT senzor, TPS senzor zaklopke, aktuator minimuma, mjerač mase zraka, električna instalacija motora, senzor radilice, tlak goriva, injektori, leptirasti ventil, ECU centrala. Greška sigurno postoji samo je treba znati otkriti .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA 1,9 D - PROPADA KOČNICA

Datum objave: 08.10.2011 10:14:30
Slika
PITANJE:

imam skodu feliciju 19d 1998god jednom u mjesec dana mi propadne kocnica skroz,ili kad idem na duzi put isto propadne,a ovako kad vozim kracu relaciju 20 do 50 km je sve ok .hvala

ODGOVOR:

Kada se događa da propada kočnica kao što ste i Vi naveli , potrebno je detaljno pregledati kompletan kočni sustav . Moguće neispravnosti su : glavni kočni cilindar, radni kočni cilindri na kotačima, regulator tlaka kočenja, visokotlačne cijevi kočnice, kočne obloge , kočna kliješta.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 16V - LUPANJE OVJESA

Datum objave: 08.10.2011 10:07:17
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim Vaše mišljenje u vezi opisanog problema. Radi se o R Megane 1.6 16V iz 2003.godine. Unazad par dana pojavilo mi se lupkanje prilikom vožnje s prednje desne strane. U servisu je ustanovljen kvar unutarnje spone volana (desne) koja je odmah zamijenjena. Također sam prema preporuci odmah zamijenio i kuglu vilice na istoj strani te je nakon toga provjeren i centriran ovjes. Nažalost, lupkanje nije prestalo, a mehaničar ni naknadnim provjerama nije uspio ustanoviti odakle lupkanje dolazi. Bezuspješno je isprobavao i na dizalici i na kanalu. Dok auto stoji nemoguće je prouzročiti lupkanje identično lupkanju neispravne spone volana. Provjereni su svi ostali dijelovi ovjesa (kape amortizera,balans štanga,sponice,sami amortizeri,letva volana,svi gumeni dijelovi...) te nosači motora. Vozilo nije nikad bilo udareno i redovno je servisirano od prvog dana. Lupkanje se javlja u normalnoj vožnji neovisno o smjeru upravljanja i brzini kretanja. Unaprijed hvala na Vašem mišljenju. Lijepi pozdrav!

ODGOVOR:

Zvuk lupanja može dolaziti samo od pojedinih dijelova ovjesa , većinu od njih ste i Vi spomenuli . Jedino niste spomenuli vertikalne spone ovjesa i balans štangu. Ako ste u mogućnosti da navratite kratko do nas , besplatno ćemo Vam defektirati kvar.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 TD - CRNI DIM

Datum objave: 07.10.2011 17:50:31
Slika
PITANJE:

Poštovani,posjedujem lagunu karavan 1997 god 2,2td,napravljna generalka prije nekih 300km ali problem je u tome što baca crni dim u leru i u vožnji i povremeno mi trza, pa bi vas molio da mi kažete što da prvo pogledam jer neznam više što da radim

ODGOVOR:

Crni dim koji vidite je znak nepotpunog sagorjevanja odnosno prevelike količine goriva i premale količine zraka. Moguće neispravnosti su : faza motora, loše dize, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja , EGR ventil, visokotlačna pumpa, tlačne cijevi turbine, začepljen hladnjak stlačenog zraka, ventil turbine Wastegate, niski tlak turbine, začepljenje ispušnog sustava, velika količina gareži koja se nakupila u ispušnom sustavu, ispravno postavljena pumpa i podešenost pumpe.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT THALIA 1,5 DCI - TEŠKO PALI

Datum objave: 07.10.2011 17:27:19
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine, imam problem kod Renault Thalia 1,5 dci 2003 god.Prešao 111000 km. Problem je u tome što mi se u zadnje vrijeme teško pali ili se nikako neda upaliti pogotovo nakon što vozim jedno vrijeme, napravim od par minuta stanku i nakon toga jedva ga upalim, a ako ga i upalim motor radi kao s pola snage, počne cukati i ugasi se. U toku vožnje kada stanem na semaforu promjeni se zvuk motora , zatrokira i kao da će se ugasiti,i onda se normalizira, a u par slučajeva se i ugasio. Do sada u zadnjih njesec dana promjenio sam filter zraka, filter goriva, očišćen rezervoar goriva, RVG ventil promjenjen, GTM senzor (senzor mrtve gornje točke ) promjenjen, ali opet se isto sve dešava. Grijači su isto promjenjeni nedavno. Molim Vas odgovor u čemu bi bio mogući problem toga što mi se dešava, osim da servisiram još Bosh pumpu? U razgovoru s ljudima čuo sam da je jedan imao iste probleme i da je u pitanju bio katalizator, da li je to isto moguće? Pozdrav i zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Nije dobro mijenjati pojedine dijelove na bazi pretpostavki i na pamet jer se tako može teško doći do rješenja a stvara se i nepotrebni trošak . Radi toga bi trebalo detaljno ispitati sve dijelove i sklopove sustava dobave goriva i sustava za upravljanje motorom kako bi došli do saznanja što je zapravo neispravno. U ovom slučaju mogu navesti moguće neispravnosti a to su : prisutnost zraka u gorivu, nepovretni ventil za gorivo, električna instalacija motora, senzor tlaka goriva, solenoid za tlak goriva, senzor temperature motora, mehaničko stanje motora, dize, visokotlačna pumpa, ventil recirkulacije plinova, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - MALI HLADNJAK

Datum objave: 07.10.2011 17:17:11
Slika
PITANJE:

Poštovani! Da vas odmah pohvalim za strpljenje i zahvalim na vašim odgovorima koji nama amaterima puno znače. Javio mi se problem nha golfu 4, pušta vodu pored suvozačevih nogu kada se upali ventilacija na autu pa mi se čini da je riknuo mali hladnjak. e sad me zanima jel to teško promijeniti i da li se mora vaditi kompletna prednja armatura u vozili? ako mi to možete malo pojasniti bio bih vam zahvalan. Pozdrav

ODGOVOR:

Ako ste sigurni da to nije oborinska voda i da nije kondenzat od klime tada je navedena tekućina antifriz iz rashladnog sustava . Pratite trag curenja i točno vidite gdje isti nastaje . To može biti gumena cijev koja vodi do malog hladnjaka ili sam hladnjak. Za zamijeniti hladnjak potrebno je demontirati cijelu konzolu i volan . Posla ima puno i zahvat nije jednostavan.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,5 DCI - KOJI AKUMULATOR

Datum objave: 07.10.2011 17:11:26
Slika
PITANJE:

Postovani g.Mejicu, zanima me koje ulje (koja oznaka) je najbolje sipati u Renault Clio II, 1.5 DCI, 2002 god. i koliko litara treba nasuti, i na koliko predjenih kilometara treba mjenjati ulje. I drugo pitanje, ja u autu trenutno imam akumulator od 55 ampera pa me zanima da li treba da stavim jaci akumulator, auto sam kupio pre par dana. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Za Vaš motor treba koristiti sintetičko ulje 5W40 a količina ulja za motor je 5 litara. Ulje treba mijenjati svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje. Odgovarajući akumulator za ovaj motor je 70 Ah .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,0 TDI PD - NISKI LER GAS

Datum objave: 06.10.2011 21:07:34
Slika
PITANJE:

Gospodine Meiću, već smo kontaktirali i hvala na odgovoru. Imam još jedno pitanje: Može li se pojačati ler-gas na passatu 2.0. TDI 140 ks iz 2007. god. sa DSG mjenjačem? Naime, kada je topal radi na 720 obrtaja tako da svaki put kada krećem s mjesta, nakon što odpustim kočnicu i dodam malo gas, on malo "cukne" pri kretanju. Sa mjenjačem nema nikakvih problema. Kada ga ujutro upalim hladnoga, radi malo pojačanim gasom, vjerojatno pod "čokom" tako da mu je broj obrtaja oko 800 i tada kada odpustim, kreće bez ikakvog "cukanja" tj., bestrzajno. Hvala na vašem odgovoru i sretno u vašem radu.

ODGOVOR:

Normalni broj okretaja motora treba biti 800 do 850 o/min . To znači da je broj okretaja na leru kod Vašega vozila preniski. Broj okretaja se ne može podešavati jer time automatski upravlja računalo motora. Na Vašem vozilu sigurno postoji neispravnost radi tako niskog broja okretaja. Moguće neispravnosti su : ECT senzor, dize, električna instalacija i konektori , mehanički uzroci, upravljačko računalo motora. Potrebno je napraviti dijagnostiku motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 i. 85 KW - FLASH LUBE

Datum objave: 06.10.2011 20:50:59
Slika
PITANJE:

Pozdrav gosp.Meic,zaista vam hvala na prijasnjem odgovoru,ako imate vremena volila bih da mi rijesite jednu misteriju za mene.Posjedujem mondeo 85 kw u pitanju rekose mi zetec motor valjda je to tip motora,kaze mi moj majstor da moram ugraditi flash hube nekakva tecnost za hladjenje ventila,zato sto su keramicki valjda.Molila bih vas za pomoc sekvent je u pitanju da li je to zaista neophodno kod tog motora ili je to samo uzimanje novca,unaprijed zahvalna,veliki pozdrav iz BiH.

ODGOVOR:

Sva vozila koja koriste plinsko gorivo LPG ( ukapljeni naftni plin ) trebaju imati uređaj za hlađenje siceva ventila. Preciznije bi se izrazio ovako : neka vozila TREBAJU imati uređaj za hlađenje ventila a neka vozila MORAJU imati uređaj za hlađenje ventila . Vaše vozilo spada u grupu vozila koje MORA imati uređaj za hlađenje ventila. Ako toga nema uskoro ćete imati investiciju oko zamjene ventila i uređenja glave motora.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 146 1,4 T.S. - DETONACIJE U AUSPUHU

Datum objave: 06.10.2011 16:14:25
Slika
PITANJE:

Poštovani! vozim alfu 146 1.4 TS 2000. g. Dok je hladna, auto puca na auspuh, trza i nema dovoljno snage a i kad se zagrije na oko 5000 okretaja više ne ide dalje nego gubi snagu...prešla je 115 000 km i nedavno je mijenjan motorić minimuma...zanima me je li moguć kvar u svjećicama s obzirom na km, injektorima ili mjeraču protoka zraka te svakih koliko se godina ili kilometara mijenja zupčasti remen... unaprijed zahvaljujem...pozdrav!

ODGOVOR:

Pucanje u auspuhu najčešće nastaje radi neispravnosti sustava za stvaranje iskre na svjećicama a neispravno može biti : svjećice, kablovi, bobina , probijanje visokog napona . Zupčasti remen se mijenja svakih 120.000 km ili svakih 6 godina.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,3 D - NE PALI KADA JE TOPLI

Datum objave: 06.10.2011 15:54:43
Slika
PITANJE:

Uz dužne pozdrave, poštovanje i svaku pohvalu na kvalitetnim odgovorima. Prijatelj mi ima auto ,,polo,, mislim 87-mo godište, 1.3 dizel 37 KW. Ima problem prilikom paljenja kada je motor vruć. Naime, kada pali na hladno pali bez problema, ali kada ga duže vozi i ugasi ga onda mu teško hoće upaliti dok je motor još topao. Šta može da bude problem? Uz veliko hvala na strpljivim odgovorima. Pozdrav.

ODGOVOR:

Najčešći uzroci težeg paljenja kada je motor topli ili polutopli je slabija kompresija . Treba znati da se na spomenutom vozilu grijači pale samo kada je motor hladan . Kada je motor zagrijan grijači ne rade jer ih isključuje senzor temperature motora. U takvim slučajevima može se električnom doradom napraviti da grijači rade i kada je motor topli . Nakon toga će Vaš prijatelj moći paliti motor u svm temperaturnim uvjetima.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,9 TDI - ULJE NA AUSPUHU

Datum objave: 05.10.2011 14:14:35
Slika
PITANJE:

seat ibiza 1,9 tdi 81kw 2001g. u zadnje vrijeme gubio na snagi i počeo jako dimit,danas je izbacioulje kroz auspuh,šta je se desilo i što mi je činit?

ODGOVOR:

Ako je motor izbacio ulje na auspuh došlo je do oštećenja mehaničkog sustava motora . Najčešće su to klipni mehanizam , turbina , vodilice ventila . Pregledom motora može se točno utvrditi što je neispravno , odmah predložiti rješenje i navesti cijenu popravka. Odmah obavite spomenuti pregled jer vozilo u ovakvom stanju nije za upotrebu .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - GUBI SNAGU

Datum objave: 05.10.2011 14:08:05
Slika
PITANJE:

opel vectra 2,0 dti 2004 g. pali se lampica katalizatora i auto gubi snagu?do cega moze biti? hvala!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : filteri, nečist rezervoar, faza motora, APP senzor pedale gasa, dize, MAF mjerač mase zraka, regulacioni ventil turbine, MAP senzor za tlak u usisnom kolektoru, EGR ventil, regulator količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja, VT pumpa, senzor pedale kočnice, ECT senzor , senzor temperature goriva, senzor radilice, djelomično začepljenje ispušnog sustava, električna instalacija, ECU centrala. Nakon dijegnostike motora mogao bih dati točan i jednostavan odgovor . Pojedine dijelove nemojte mijenjati na osnovu pretpostavki .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 GHIA - SVIJETLI ABS

Datum objave: 05.10.2011 13:59:37
Slika
PITANJE:

Na Ford Mondeu 2.0 i Ghia 94g upalila se lampica za ABS i za sustav protiv proklizavanja (mislim da je ESP- ispravite me ako griješim)Postoji i indikator o istrošenosti kočnica ali ta se lampica ne pali. Malo se pale pa malo gase..Par dana dobro,pa opet upaljene.(blinkaju) Napominjem da auto koči normalno i da nisam primjetio ništa neobično. Svjestan sam da treba pregledat cijeli sustav da se vidi šta je ali ne vjerujem da je riječ o većem problemu.Molim mišljenje.

ODGOVOR:

I ja dijelim Vaše mišljenje da nije riječ o većem problemu . Moguće neispravnosti su : kontakti i konektori na senzorima kotača, pad napona na konektorima električne instalacije ABS-a radi oksidacije kontakata, neispravan neki od senzora, povećana zračnost u nekom od ležaja kotača, nečist nazubljeni vijenac ili senzor na nekom od kotača, neispravan hidraulički blok ABS-a , neispravno računalo ABS-a .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,5 DCI - CRNI DIM

Datum objave: 05.10.2011 13:50:04
Slika
PITANJE:

Postovani g. Mejicu. Imam jedno pitanje koje je vezano za Renault Clio II, 1.5 dci, 48kw. Auto upali iz prve, posle voznje nekad nece da upali iz prve odnosno malo za vergla i nakon ponovljenog paljena upali i drugo pitanje kad dodam jak gas u leru auto pocne izbacivati crni dim pa me zanima u vemu bi mogao biti problem. Inace auto je preslo 200000 i normalno radi. Hvala Vam

ODGOVOR:

Ako motor ponekad otežano pali treba pregledati slijedeće : stanje akumulatora, električne kontakte i konektore na električnoj instalaciji motora, prisutnost zraka u gorivu, nepovratni ventil za gorivo, mehaničko stanje motora, senzor tlaka goriva, solenoid tlaka goriva, ECT senzor, dize, ECU centralu. Crni dim se može pojaviti radi slijedećih neispravnosti : filter zraka, propuštanje na tlačnim cijevima turbine, EGR ventil, dize, ventil turbine Wastegate, MAP senzor, IAT senzor, senzor temperature stlačenog zraka, APP senzor pedale gasa, djelomično začepljenje ispišnog sustava, VT pumpa .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 2,0 DI X20DTL - VAKUM PUMPA

Datum objave: 05.10.2011 13:35:03
Slika
PITANJE:

Poštovani!Molim Vas da mi odgovorite!Može li se vakuum pumpa reparirati i dali to netko uopće radi ili se može ugraditi rabljena ili mora nova?Dali je komplicirana izmjena i mora li se još nešto izmijeniti prilikom njene izmjene?Automobil je vectra b 2.0DI 1997g.60kw,motor X20DTL.Jedan ulaz na pumpi(ulaz sa serva)je u funkciji(neznam koliko dobro)kočnice rade,dok drugi nije(ulaz sa vakuum-elektromag. ventila.Auto slabo vuče.Može li duža vožnja auta u takvom stanju prouzročiti još kvarova? Hvala! Srdačan pozdrav!

ODGOVOR:

Vakum pumpa ( krilna pumpa ) na vašem vozilu stvara podtlak za rad servo uređaja kočnice i za rad pneumatskih ventila koji vrše regulaciju turbine. Ova pumpa se ne može popravljati nego se u slučaju kada je neispravna ugrađuje nova. Za onoga tko zna izmjena nije komplicirana . Motor slabije vuče jer ne radi sustav za regulaciju turbine. Vožnja s ovakvim stanjem neće prouzročiti neka oštećenja jedino što će biti povećana potrošnja goriva .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI - FALI JOŠ SNAGE

Datum objave: 04.10.2011 22:40:10
Slika
PITANJE:

poštovanje ekipa imam jedan problem naime imam auto audi a4 19 tdi 1995god problem je u tome auto jako slabo vuče kao da mu fali 20kw kum mi ima golf 4 sa jednakim motorom ali puno bolje auto ide negdje prije probao sam skinuti utuikac na zracnom filteru auto je jednako isao i sa ukljucenim i iskljucenim kablom na zracnom filteru isao sam na diagnostiku tu u vukovar izbacio je dvije greske:1 generator terminal df load signal.2control unit failure orinternal controlmodul keep alive memory nitko ovdje pojma nema sta je to.jos da dodam auto ne trosi ulje sipam zadnje tri godine castrol edge kapi nije uzeoeto toliko hvala vam unaprijed po forumima citam da ste naj jači kod nas pa eto dečki zivili mi!!! :)

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može izgubiti snagu radi brojnih razloga . Nakon detaljnog pregleda mehaničkog sustava motora, sustava dobave goriva, sustava za upravljanje motorom može se točno znati što je neispravno i predložiti rješenje. Moguće neispravnosti su : faza motora, začepljenje usinih kanala u glavi motora, djelomično začepljenje auspuha, filteri, nečist rezervoar, APP senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, propuštanje na tlačnoj strani turbine, elektropneumatski ventili za regulaciju turbine, turbina, MAP senzor, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine, visokotlačna pumpa, senzor pedale kočnice, senzor radilice, električna instalacija , ECU centrala motora.  Greške koje ste Vi spomenuli odnose se na ECU centralu ali to ne mora biti tako .  Na kraju želim reći da na Vaše pitanje ( i druga pitanja )  ne odgovara ekipa nego ja osobno .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN SXSO 1,5 D - ZABRINJAVAJUĆE LUPANJE

Datum objave: 04.10.2011 13:56:51
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim saxo 1,5 D, 150000 km i prilično sam zadovoljan sa njime osim problema koji mi se javlja unazad godinu dana. Naime prilikom skretanja u početku u desnu stranu pa zatim i na lijevu javlja se zvuk poput lupanja i lomljenja. Pri manjim brzinama je izraženiji i grublji dok pri većima nešto učestaliji i tiši. Odlaskom kod mehaničara i pregleda vozila ustanovljeno je da je otišla poluosovina koja dolazi u kompletu sa homokinetičkim zglobom, te su obje strane promijenjene. No nažalost i nakon ugradnje novih dijelova događa se ista stvar te sada i prilikom ubrzavanja na autocesti (brzina cca 120 km/h) čuje se lupanje koje se prenosi na karoseriju i čak je osjetim na papučici gasa. Ponovnim odlaskom na pregled i mojim savjetom za pregled nosača motora rečeno mi je da je na autu sve ispravno te sam nezadovoljan potražio savjet kod drugog mehaničara koji mi je dao sličan odgovor. Molim Vas za savjet što i kako dalje jer sumnjam u sigurnost vozila. Hvala

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu uzrok mogu biti poluosovine i homokinetički zglobovi . Uz to bih još spomenuo kao moguće uzroke diferencijal, satelit kutiju, transmisiju mjenjača , neke netipične greške . Vaše vozilo bih rado pogledao i ispitao i to besplatno . Nije mi jasno da točan uzrok nisu mgli utvrditi stručnjaci iz dva servisa.

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 i. - MOTOR SE U VOŽNJI UGASI

Datum objave: 04.10.2011 12:59:33
Slika
PITANJE:

Poštovani imam Opel Tigru 1,4 1998. godine sa prijeđenih 120 tisuća km. Gasi mi se u vožnji na maloj i velikoj brzini. Kada se motor u vožnji ugasi upali mi se indikator elektronike na komandnoj ploći. Motor uspijem ponovno pokrenuti ali ubrzo se ponovno ugasi. Nakon određenog vremena ili stajanja to prestaje da bi se nakon određenog vremena sve ponovno ponovilo. Kako se radi o vrlo neugodnom i opasnom kvaru posebno na auto cesti ili uzbrdo molim za pomoć pri dijagnosticiranju kvara. S poštovanjem

ODGOVOR:

Na samom početku moram reći da će moj odgovor biti opširniji iz razloga što ne mogu direktno na vozilu obaviti pojedina ispitivanja. U ovom slučaju moguće neispravnosti su : elektronski sustav ubrizgavanja ( nečist rezervoar, filter goriva, injektori, niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, TPS senzor zaklopke snage, MAP senzor, senzor temperature motora, EVAP ventil rezervoara, aktuator minimuma, mjerač protoka zraka, lambda sonda, senzor radilice, senzor bregaste osovine, propuštanje na usisnom kolektoru, ECU centrala ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( kablovi, bobina, ulazni napon do bobine ) . Ako ne dođete do rješenja  javite se opet , možemo pregledati Vaše vozilo i dati prijedlog rješenja .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C180 W 203 - TERMOSTAT

Datum objave: 04.10.2011 10:32:03
Slika
PITANJE:

Postovani, Zaista sam iznenadjen da ovako neko hoce da pomogne, a ja evo imam ovaj problem. Kupio sam Mercedes C180 W203 2000god i ima predjenih 250.000km. Interesuje me koliko je potrebno vremena da motor dostigne temperaturu otvaranja termostatskog ventila 87°C? Da li je normalno da na 10°C vozim 15-17min, predjem 10km, i temperatura u motoru ne bude veca od 75°C (board computer) tj. ne dostigne radnu temperaturu. Provjeravao sam termostatski ventil, ono crijevo od motora prema hladnjaku pocne da se zagrijava na 80+°C. Da li postoji jos neki od uslova brzog dostizanja radne temperature sem ispravnosti termostat ventila ili je ovo kako sam ja opisao sasvim normalno? Hvala unapred

ODGOVOR:

Termostat je jedini faktor o kojemu ovisi brzina zagrijavanja motora i o kojemu ovisi radna temperatura motora. Kada je termostat ispravan radna temperatura je 90°C . Na otvorenoj cesti to može biti i do 5°C niže . Iz navedenog možete zaključiti da je najvažnije da termostat održava radnu temperaturu motora u gradskoj vožnji i na otvorenoj cesti u području od 85°C do 95°C .

na vrh Povratak na vrh