Danas je: 31.03.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF IV 1,9 TDI PD - NE IDE VIŠE OD 180 KM/H

Datum objave: 17.09.2011 21:15:26
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, Posjedujem GOLF IV T DI 85kw AJM 2001 god, problem sa kojim se susrecem jeste taj sto na autoputevima ne mogu razviti brzinu vecu od 180 km/h i pored toga sto mi je obrtomjer malo vise od 3000rpm, takodje pri toj brzini ni vracanje iz 6 brzine u 5-u sa punim gasom ne mijenja nista, apsolutno je nemoguce pomjeriti kazaljku na vise bez obzira koliko gas dugo drzao. Kazaljka obrtomjera bukvalno zakucana na toj brzini i u 5 i u 6-oj brzini. Inace ubrzanje do 170-180 je odlicno...Sto se tice ostalih brzina sve normalno ide...Interesuje me da li je u pitanju neki kvar i o cemu se radi, sta bi moglo biti u pitanju. Unaprijed zahvaljujem u nadi da cete rijesiti moje nedoumice.

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih motor ne ma potrebnu snagu a vozilo veću brzinu. Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( djelomično začepljenje na usisnoj grani i suženje usisnih kanala, začepljenje ispušnog sustava , kompresija, oštećenje bregaste osovine ) , sustav dobave goriva ( pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, davač impulsa bregaste osovine, tlak turbine, sustav za regulaciju turbine, regulator količine goriva, električna instalacija motora, ECU upravljačko računalo motora ) , predimenzionirane gume.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 i. - LAMPICA ZRAČNOG JASTUKA

Datum objave: 17.09.2011 21:12:27
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam škodu fabiu 1.4, 2000 g. 50 kw, već tjedan dana mi se pri paljenju auta upali lampica airbag i konstantno je upaljena u toku vožnje.Molim vas za savjet i uputu. Hvala!

ODGOVOR:

Upaljena kontrolna lampica znači da sustav zračnog jastuka nije u funkciji. Moguće neispravnosti su : električni konektori na instalaciji zračnog jastuka, spiralni modul ispod kotača volana, zatezači pojaseva, neispravnost nekog zračnog jastuka, upravljačka centrala zračnog jastuka. Dijagnostikom sustva može se otkriti što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 320 D - BRUJANJE

Datum objave: 17.09.2011 21:09:52
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine, imam problem sa brujanjem kod BMW E46 320d 2000god. Naime dešava se da pri postepenom povećanju brzine u 3 i 4 stepenu dolazi do jakog brujanja otprilike na sredini vozila. U posljednje vrijeme to je iščeznulo ali su se javljali jaki udari na istom mjestu ali u 2 stepenu prenosa. Nakon pregleda ustanovljeno je da je otišao zadnji križni ležaj kardana. Nakon njegove zamjene, udaranje u 2 stepenu je prestalo ali se vratilo brujanje u 3 i 4 stepenu. Daljim pregledom je ustanovljeno i da je otišao jedan od nosača motora, koji je takođe zamjenjen. Međutim, brujanje u 3 i 4 stepenu i dalje ne nestaje. Takođe da napomenem da su zamjenjeni i nosači na auspuhu. Možete li pomoći i imate li iskustva sa ovim? Unaprijed zahvalan.

ODGOVOR:

Zvuk koji ste spomenuli može dolaziti od ispušnog sustava ili od kardanskog vratila. Svaki bolji mehaničar će nakon pregleda Vašega vozila točno znati zašto i gdje nastaje opisani zvuk.

na vrh Povratak na vrh

HONDA ACCORD 2,2 i-CTDI- SAM MIJENJA GAS

Datum objave: 17.09.2011 21:07:27
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim hondu accord 2.2 i-ctdi, proizvedenu 2006.godine.Drugi sam vlasnik automobila i posjedujem ga godinu dana. Prije dva mjeseca javio se problem da auto kada lagano, minimalno držim papučicu gasa u drugom stupnju prijenosa sam dodaje i oduzima gas(jako neugodno). Isto se ponavlja i u ostalim stupnjevima prijenosa, 3.i 4. dosta osjetno,a u 5.i 6. se osjeti, ali ne toliko. To je trajalo nekoliko dana i onda prestalo, da bi se sada opet javili isti problemi i traju nekih desetak dana. Dijagnostika ne otkriva nikakvu grešku, ovlašteni serviseri također ne znaju o čemu se radi,kažu da se s tim treba duže igrati, pokušavati mjenjati djelove. Ne znam što napravit, molim vas za savjet. Unaprijed hvala, Goran Valentić

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : senzor temperature ECT, senzor tlaka MAP, senzor bregaste osovine, senzor radilice, senzor temperature goriva, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, dize, EGR ventil, električna instalacija od motora do ECU centrale, senzor položaja pedale kočnice, ostali netipični uzroci . Vozilom se treba baviti i raditi sva potrebna pojedinačna ispitivanja.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,4 16V - GORE LAMPICE EPC I AIR BAG

Datum objave: 17.09.2011 21:05:04
Slika
PITANJE:

Imam seat ibizzu 2003 godina 1.4 16v prilikom paljenja vozila upale se kontrolne lampice na momenat da bi se potom ugasile, medutim lampica za air bag ostaje upaljena zajedno sa kontrolnom lampicom EPC i ne gase se nikako. . zanima me do cega bi moglo da bude

ODGOVOR:

Lampica za zračni jastuk ostaje upaljena kada na sustavu postoji bilo koja greška a to mogu biti : električni kontakti i konektori na električnoj instalaciji zračnog jastuka, zračni jastuk, spiralni modul ispod kotača volana, električna centrala zračnog jastuka, senzor bočnog pomicanja vozila, zatezači sigurnosnih pojaseva. EPC ( electronic power control ) se pali kada postoji greška u sustavu za upravljanje motorom . Najčešće neispravnosti su pojedini senzori motora, lambda sonda, mjerač protoka zraka , MAP senzor .

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 520 i. - DA LI SE MOTOR OŠTETIO?

Datum objave: 17.09.2011 21:00:45
Slika
PITANJE:

postovani,imam bmw e39 520i 2002g,u toku voznje na 150km/h upalila se crvena lampica ulje je bilo na min ,dodao sam nekih 600ml i sada je sve ok.Zanima me da li se motor mozda malo ostetio i kako mogu to da proverim,po meni radi normalno.Hvala.

ODGOVOR:

Za tako kratko vrijeme ne dolazi do oštećenja motora. Siguran način za provjeriti ima li oštećenja je mjerenje tlaka ulja ili još bolje demontaža kartera i provjera svih ležajeva radilice.

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 16V - TROŠI VODU,TRZA,GASI SE

Datum objave: 17.09.2011 20:57:11
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić,imam problema s opel tigrom 1,4 i 16v (1997.) koju sam kupila prije tri mjeseca.Kod kupoprodajnog pregleda kod mehaničara,sve je izgledalo u redu,sim onih uobičajenih stvari (promjena tekućina,crijeva za gorivo i još nekih sitnica). No onda prilikom registracije nije prošla eko-test, pa sam ju odvezla na servis,gdje su promjenjuene svijećice i crijevo za gorivo i kompjutorska dijagnostika nije našla neke kvarove.Uspjela sam ju registrirati,pa sam na preporuku muškog dijela obitelji promijenila zupčasti remen i pumpu za vodu.U međuvremenu mi se tijekom vožnje počela paliti narančasta lampica i auto je trzalo u svim brzinama , a znalo bi se i gasiti prilikom stajanja na semaforu.Serviser mi je rekao da se radi o ventilu ( RPG ili nešto slično) nešto vezano za ispušte plinove,kojeg sam promijenila.Jedan dan je sve bilo ok, a onda se trzanje nastavilo isto kao i paljenje narančaste lampice.Ali to nije sve-u posljednje vrijeme tigra troši puno vode,malo manje od litre dnevno,pa ju stalno moram nadolijevati.Što mislite,ima li šanse da se tigra popravi kako mi više ne bi pravila probleme?

ODGOVOR:

Vaše vozilo se sigurno može popraviti tako da dugoročno bude dobro i pouzdano. Prilikom posjeta servisima nije odrađena detaljna dijagnostika motora koja je trebala biti napravljena . Prema Vašem opisu , sada bi trebalo najprije pregledati mehaničko stanje motora i otkloniti nedostatke u koje spada i gubitak rashladne tekućine . Nakon toga treba detaljno ispitati sve komponente sustva elektronskog ubrizgavanja goriva i otkloniti pronađene neispravnosti. Na kraju isto tako treba provjeriti ispravnost sustava za stvaranje iskre na svjećicama . Nisam nabrajao moguće pojedine greške jer od toga na bi imali koristi . Na kraju ću opet ponoviti da najprije treba napraviti dijagnostiku motora ( mehaničk sustav motora, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav paljenja ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,6 i.- UGASIO SE U VOŽNJI

Datum objave: 17.09.2011 20:51:19
Slika
PITANJE:

Dobar dan! Posjedujem Opel Kadett 1,6 91.g i na kojem je prije 1,5 godinu mijenjan motor i ubačen Vectrin (93.g.).Naime, danas sam krenula na posao i u blagom zavoju i nizbrdici ugasio mi se automobil te se upalila lampica motora i kad sam ga htjela ponovno upaliti, nije htio.Vergla ali neće upaliti.Ostavila sam ga da malo odstoji,te sam ga pokušala ponovno upaliti,no bezuspješno.Znam da mi se ta lampica i prije palila pri kontaktu ali se odmah i ugasila i tek tada sam okrenula ključ.Ali danas je gorila skroz.Majstor(stara škola) je rekao da bombina ne baca struju.Šta to znači i što vi mislite što je problem i koliko će me to koštati?Naime, u taj auto mi ne vrijedi ulagati neke silne novce ako će se konstantno kvariti.Molila bih Vas brzi odgovor jer mi auto stoji pokraj ceste, pa da što prije nađem nekog da me "odšlepa":-) Unaprijed Vam hvala

ODGOVOR:

Ako bobina ne stvara iskru za svjećice onda kvar nije veliki jer uzrok može biti bobina ili senzor radilice . Zatražite od servisa koji će pregledati Vaše vozilo da ispitaju što je neispravno i da kažu kolika će biti cijena popravka.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC 1,5 DCI - LIJEVA STRANA BOLJE HLADI NEGO DESNA

Datum objave: 17.09.2011 20:48:19
Slika
PITANJE:

Pozdrav Imam problem sa Renault Scenic 1,5 dci iz 2006g. Kada upalim klimu cijela lijeva strana vozila mi bolje hladi nego desna. Probao sam razne kombinacije uvijek isto iz lijevih otvora izlazi hladan zrak dok s desnih izlazi mlak zrak.. Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Servis klima uređaja se radi svake dvije godine . Moguće neispravnosti su : količina rashladnog plina, ekspanzioni ventil, dehidrator, kondenzator, tlakovi u sustavu .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 308 1,6 HDI - PROBLEM S DISKOVIMA?

Datum objave: 17.09.2011 20:45:46
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Peugeot 308 1.6HDi 2007 i u zadnje vrijeme imam probleme sa diskovima. Prije 2 mjeseca sam promjenio diskove skupa sa pločicama jer su stari bili istrošeni. Odlučio sam se za ATE(preporuka drugih ljudi) i to mi je napravio servis na Trešnjevci. Kod kojih imam povjerenja i dečki uvijek super naprave. Nakon nekih 2.000km osjetio sam da na brzinama većim od 110 km/h diskovi jako tresu kod kočenja. Otišao sam do servisa i rekli su mi da mogu reklamirati i dobio sam ponovo novi set diskova i pločica. To je sve fino opet promjenjeno i sve je bilo OK. Da bi opet prije 2 tj. osjetio da diskovi tresu. Gume sam provjerio i sa njima je sve OK. Malo sam čitao po forumima i saznao da su materijali od kojih se rade diskovi sve lošiji i da nema pravila. Kupili originalne, Brembo,Ate ili neke druge jednostavno kvaliteta nije vrhunska i dolazi do deformacije diska prilokom kočenja. Htio bih Vas pitati što bi trebao raditi. Istokariti diskove, kupiti druge ili nešto drugo?Iskreno Već mi je dosta problema s time. Unaprijed Vam se zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

U ovom slučaju mogući uzroci su : fleksibilne gumene visokotlačne cijevi cijevi kočnica, nosači kočnih kliješta, kočna kliješta-hidraulika, glavni kočni cilindar , ostali netipični uzroci koji se moraju otkriti na samom vozilu. Ako ne riješite problem javite se .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 2,0 HDI - DALJINSKO ZAKLJUČAVANJE

Datum objave: 17.09.2011 20:39:50
Slika
PITANJE:

Imam Xsaru 2,0 HDI 66 kw 2003 godina, nisam je davno kupio pa sam primjetio neke nedostatke i to: sirena ne radi kada je dat kontakt kada je auto bez kontakta radi daljinsko otključavanje kada zaključam ako duze ostavim auto 5-6 sati neče da otvori daljinskim, kada otključam dam kontakt ponovo probam daljinsko onda radi.ključ je u kompletu da daljincem može li se daljinski razdvojiti od ključa i ima li uzeti zasebno oklop za daljinski, jer ključ ne može da se preklopi, iako je to predviđeno on neće da ostane u preklopljenom položaju. pozz i unaprijed hvala na odgovoru!!

ODGOVOR:

Mogući uzroci radi kojih ne radi sirena je električna instalacija, kutija osigurača, BSI računalo . Problemi s daljinskim mogu biti : transponder u ključu, prijemnik u instrument ploči, mikroprekidač u bravi vozačevih vrata . Postoji set za centralno zaključavanje univerzalni koji je pristupačan po cijeni . Umjesto originalnog rješenja može se ugraditi spomenuti univerzalni sustav za centralno zaključavanje.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,0 HDI - SERIOUS SUSPENSION FAULT

Datum objave: 16.09.2011 23:03:44
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp Meić Vlasnik sam Citroena C5 2.0 Hdi 109ps,2001god presao 341500km,danas u toku voznje pojavila se poruka na displey-u:SERIOUS SUSPENSION FAULT" Poruka je nakon kratkog vremena nestala i nije se vise pojavljivala,auto normalno radi,hidraulika je uredu.Brinem se kad bi krenuo na duzi put da nece doci do nekih nevolja?Sto znaci ta poruka?? Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Navedeni natpis znači : ozbiljna greška na sustavu ovjesa ( hidraulika ovjesa ) . Potrebno je što prije provjeriti mehaničke i hidraulične dijelove ovjesa . Dobro bi bilo i napraviti kompjutorsku dijagnostiku .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,2 - RAZVODNIK PALJENJA

Datum objave: 16.09.2011 22:51:46
Slika
PITANJE:

postovanje kako ste.posto ovde gdje zivim niko nezna tacno da mi urikta razvodnik paljenja cuo sam za vas pa vas molim ako mi mozete reci kako bi ja to mogao uriktati ako je ikako moguce,radi se o audiju 100 2.2 kubika 86 godina.

ODGOVOR:

Pomicanjem razvodnika paljenja u jednu ili drugu stranu podešava se kut predpaljenja . Ako je motor na vašem vozilu jačine 101 KW , kut predpaljenja se podešava na 6° / 800 o/min ( šest stupnjeva kod 80 okretaja u minuti ) . Za to podesiti treba imati stroboskop lampu koja se spaja na plus i minus akumulatora, jedan kabel se spoji na prvu svjećicu ili visokonaponski kabel, preostali kabel se spoji na minus bobine. Nakon toga se upali motor i bljeskalicom osvijeljava mjesto s oznakama na zamašnjaku i kućištu mjenjača ( to mjesto se nalazi s lijeve strane motora i mjenjača i dobro se vidi . Uz pomoć navedenog stroboskopa i okretanjem razvodnika može se točno namjestiti kut predpaljenja od 6° .

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - TAJNI PREKIDAČ

Datum objave: 16.09.2011 22:56:42
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, molio bih vase cijenjeno misljenje o ugradnji " zastitnog (tajnog ) mehanickog prekida goriva - nafte" ugradnjom slavine sa kuglastim ventilom. Naime, interesuje me koja je pozicija pogodna za ugradnju ove "spravice" na cdi motorima /da li je postaviti na cijevi odvodne ili dovodne grane filtera za gorivo ?/

ODGOVOR:

Nije praktično ugraditi ventil ( slavinu ) za zatvaranje dovoda goriva jer cijevi za dovod goriva prolaze ispod podnice vozila a ne kroz kabinu. Bolje bi bilo ugraditi električni prekidač koji bi prekidao električno napajanje dobavne pumpe u rezervoarau . Za to treba samo malo žice i jedan mikro prekidač koji se može ugraditi ispod sjedala ili negdje ispod konzola a da je opet u dohvatu ruke.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,0 E - SUSTAV KOMANDE SPOJKE

Datum objave: 16.09.2011 22:59:56
Slika
PITANJE:

Radi se o audiu 100 2.0e 1994g. papućica kvaćila imala je prazan hod i stalno je stajala dolje. prominia sam hidraulićni cilindar onaj u kabini na papućici jer je ošla opruga i gumice. sad kad sam stavi novi papućica je tek sada skroz u podu. pokušavao sam ozraćiti na drugom cilindru sto se nalazi na mjenjaću i opet isto.Pa me zanima do cega je problem kako da to rijesim. HVALA

ODGOVOR:

Sustav komande spojke se može jednostavno odzračiti a za to trebaju biti ispravni slijedeći dijelovi : glavni cilindar spojke ( Vi ste ga mijenjali ) , radni cilindar spojke na mjenjaču, cijevni vodovi,  potisni ležaj, tanjurasta opruga spojke odnosno sama spojka . Razmislite što od navedenog još može biti neispravno.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 214 1,4 16V - U PRVOJ TRZA

Datum objave: 16.09.2011 22:46:13
Slika
PITANJE:

postovanje.imam pitanje za rovera 214 1.4 16 v 76kw 98 god.problem je u tome sto kad radi na leru kao da kasljuca i hoce da se ugasi pa sa hiljadu obrtaja sam skace na 1100-1200,i ugasio bi se i nebi.do posla mi je strasna guzva pa cak nekad znam u prvoj da predjem i po 3-4 km,jer je nemoguce ubaciti u 2.tad u 1 pocinje da trza u trenutku kad pocinjem da ubrzavam,u ostalim brzinama je sve ok.kazu da je motor zagusen i da odem na auto put sa gorivom od 100 oktana da ga malo stisnem i produvam.a isto tako kad ubrzavam u prvoj kad krene trzanje cuje se neko kleptanje isto kao neki nosac al oni su ok.proslu zimu sam stavio nove svjecice i filter goriva.to mi se desava odprilike od februara ove god.sta bi mogao biti problem,nadam se da nije nesto veliko,vecina kaze da bi mogao biti motor zagusen.molim vas za odgovor.unaprijed hvala i pozdrav za vas iz sarajeva;-)

ODGOVOR:

Točan odgovor što je neispravno na motoru može se dati nakon testiranja i dijagnostike Vašega vozila. Ovom prilikom mogu navesti moguće neispravnosti a to su : nečist rezervoar za gorivo, filter goriva, nečisti injektori, tlak goriva, MAP senzor, IAT senzor, EVAP ventil rezervoara, leptirasti ventil, TPS senzor, propuštanje na usisnoj grani motora, mehaničko stanje motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, električna instalacija motora, upravljačko računalo motora .

na vrh Povratak na vrh

CHRYSLER NEON 2,0 LX - NOSAČI MOTORA

Datum objave: 16.09.2011 22:43:21
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Molio bih Vas ako bi mi mogli pomoći oko problema sa autom i trebao bih vaše mišljenje ali i savjet. Posjedujem nekih godinu dana Chrysler Neon 2.0 LX, 2000.god., automatik, prošao 230.000 km. Drugi sam vlasnik i zadovoljan sam vozilom s obzirom da sam prošao prilično jeftino prilikom kupnj. Prema pričanju prvog vlasnika na motoru je mijenjan zupčasti remen (prije 5 godina, nosači motora (prije 3 godine) i još neke sitnice. Kaže da nije imao većih problema s njim osim tih par stvari i ono redovno što ide (filteri, svječice, ulje)... Nakon kupnje sam bio kod mehaničara i mehaničar je potvrdio te rekao da je motor u odličnom stanju s obzirom na kilometražu i da je sve ok što se tiče mehanike. Prije tri mjeseca auto se počeo tresti i to u početku slabije da bi zatim to postalo glasnije i iritirajuće. Otišao sam kod servisera misleći da se možda radi o svječicama ili uljnom filteru ali mehaničar je rekao da su mi bočni nosači motora (ima dva bočna i jedan glavni centralni) istrošeni i da bi ih trebalo zamijeniti. Drugi mehaničar je rekao isto ali da ipak nisu toliko istrošeni da bi se auto tresao zbog njih. Sad me zanima je li moguće da se nosači motora istroše već nakon 3 godine ili je u pitanju nešto sa mjenjačem jel se najviše trese kada prebacim stupanj u rikverc? I ako su bočni nosači istrošeni, znači li to da moram mijenjati i centralni? Unaprijed se zahvaljujem!

ODGOVOR:

Glavni zadatak svakog stručnog mehaničara je da točno utvrdi kvar , da predloži rješenje i da uz Vašu suglasnost otkloni kvar . Tako je to i u ovom slučaju . Nakon pregleda Vašega vozila treba točno reći što je neispravno i otkloniti kvar . Vi možete samo pitati za cijenu a stručnu ocjenu što je neispravno i što treba zamijeniti daje stručna osoba. Nakon što obavite popravak vozila na način koji je predložio stručnjak servisa , Vaše vozilo mora biti ispravno . Nosač motora se može oštetiti ili dotarjati i znatno ranije ako drugi nosači motora nisu ispravni ili ako motor neispravno radi ( velike vibracije motora ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 16V - GREŠKA NA MOTORU

Datum objave: 16.09.2011 22:32:59
Slika
PITANJE:

Poštovanje gosp. Meić. Imam problem s Opel Vectrom 1.6 16V 74KW 1998.god. U leru radi na 1200-1700 o/min, potrošnja je povečana i izbacuje lampicu za grešku na motoru i tijekom mijenjanja brzina ( dok je kvačilo stisnuto) zna povečati do nekih 3000 o/min, tj sam mi povečava okretaje u praznom hodu. Bio sam na diagnostici i na dijagnostici je izbacilo grešku "aktivator praznog hoda"; i meni su u obližnjem servisu promjenili motorić ler gasa. Ali meni i dalje izbacuje grešku na motoru, u leru sada radi od 900 - 1200 o/min ( znači da je malo smanjio) ali i dalje dosta više troši i dok mijenjam brzine tj. dok je kvačilo stisnuto sam povečava okretaje i dalje do nekih 3000 o/min. Taj motorić ler gasa koji sam mijenjao je zamjenski i nije orginal za opela. Sad neznam dali je zbog toga sto taj motorić nije original za opela ili je nešto drugo u pitanju. Unaprjed puno Hvala.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : leptirasti ventil, TPS senzor položaja leptirastog ventila, ECT senzor, MAP senzor, IAT senzor, propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalalcija od motora do ECU centrale, regulator tlaka goriva, ECU računalo motora.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,5 MPI - KAKO DEMONTIRATI BRAVICU PALJENJA

Datum objave: 16.09.2011 22:30:02
Slika
PITANJE:

Poštovani, na Hyundai accentu 1,5 MPI 1995.g. kako demontirati bravicu paljenja? Htio bi zamijeniti sa polovnom. Ključ nije kodiran. Hvala!

ODGOVOR:

Postupak : demontirati kotač volana, demontirati obloge oko volana, osloboditi prostor oko bravice, odspojiti električne vodove od bravice, odviti vijke koje fiksiraju bravicu ( vijci mogu biti bez prihvata za ključ odnosno bez glave radi sigurnosnih razloga i u tom slučaju se mora improvizirati kako bi se demontirali navedeni vijci ) . Postupak montaže je obrnuti i puno lakši od demontaže .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO II 1,9 D - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 16.09.2011 22:27:04
Slika
PITANJE:

Vozim fiat punto2 1.9d 2000.god,imam problem s paljenjem ,naime kad upalim auto svijetli kontrolna lampica,motor nepravilno radi i nece primit gas,ugasim i palim ponovno i sve je u redu(neki put ga moram do 10 puta upalit-ugasit)greska se povremeno pojavljuje na hladnom motoru i paljenju ujutro, kad ga malo zesce izganjam (preko 100km/h i obrtaji iznad3500)i auto odstoji 5min,sat ili dva greska se pojavi svaki put.kod normalne voznje (kad zena vozi) greska se ne pojavljuje na vrucem motoru.prije odprilike 7000km mijenjao sam filter goriva,zraka,ulja i ulje a u 11mjesecu prosle godine sam mu stavio sva 4 nova grijaca (Beru) makar je na 2 grijaca palio na -8C sasvim solidno.nekidan sam sve kontakte koji se nalaze oko motora(ispod haube) naspricao kontakt spejem,ako imate prijedlog sta da pogledam ili izmjenim da otklonim taj kvar bio bih vam jako zahvalan.

ODGOVOR:

U ovom slučaju postoje još dvije stvari koje mogu biti uzrok problema koje ste naveli . To su zrak u sustavu goriva i ili sustav za blokadu paljenja koji se nalazi na visokotlačnoj pumpi . Zrak u sustavu goriva možete ispitati i uzrok eventualno otkloniti . Problem s blokadom paljenja i visokotlačnom pumpom ne možete napraviti jer je za to potrebno demontirati i rastaviti pumpu. Ako treba javite se opet možemo Vam to riješiti.

na vrh Povratak na vrh