Danas je: 26.03.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT MEGANE 1,9 DCI - GDJE JE ULJE

Datum objave: 25.10.2011 18:55:21
Slika
PITANJE:

gdje se nalazi ulje za servo volan kod reno megan sedan 1.9 dci

ODGOVOR:

Ulje za servo volan se nalazi u rezervoaru u prostoru motora a na poklopcu piše : STEERING WHEEL .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,6 16V - JEDVA UBRZAVA

Datum objave: 25.10.2011 18:50:44
Slika
PITANJE:

Postovani majstore Meicu!Javljam vam se nadi da ce ti odgonetnuti neke pojave na mom autu.U pitanju je golf IV 1.6 16v 77Kw 160000 predjenih Km,mozete li mi reci kakvu ulogu ima EGR ventil i moze li on da gusi auto i da nema snage ni odziva na papucicu gasa kakvu bi trebo da ima takav jedan benzinac?Upucuje me na egr kompjuter ne izbacuje gresku a moja zapazanja su sledeca pri ubrzavaju kako dodam gas u pocetnoj fazi dodavanja gasa nesto zazvecka kao novcic padne na tvrdu podlogu identican zvuk tome a auto nekako slabije se odaziva na gas sporo ubrzava posle to prestane i auto dobija ubrzanje.Sumnja se na EGR ventil iako dijagnostika ne pokazuje gresku majstor inace licenciran kao ww ovlasteni servis kaze da je moguc kvar egr.A identicne simptome sam imao na prethodnom vozilu opelu i kvar je bio zapusen EGR ciscenje i auto je ponov bilo super.Molim vas mozete li mi reci,da li bih ista postigao i da li bi moje auto dobilo imalo na agilnosti,starntnosti i vuciako bih zamjenio taj EGR ventil i usput precistio dizne injektore leptir gasa?Napomena taj golf vidi uspon pre nego sto ga ja okom primetim i nekako kao da se prepadne bilo kakvog brda ma da je minimalan upson auto se nekako gusi.

ODGOVOR:

Jedina uloga EGR ventila je da propušta izvjesnu količinu ispušnih plinova u motor u cilju smanjivanja temperature izgaranja goriva i smanjenja emisije NOx ( dušični oksidi ) . Sve što ste nabrojili da bi radili na motoru ne zasniva se na činjenicama nego na pretpostavkama a to nije dobro. Svaki dobar stručnjak će najprije napraviti dijagnostiku motora i nakon toga predložiti što s emora napraviti da bi motor bio startan i d abi imao punu snagu. Uvjek treba ispitati slijedeće : mehaničko stanje motora ( faza , kompresija, usini kanali , ispušni sustav ) , sustav goriva ( filteri, tlak goriva, pojedini senzori motora, mjerači , davači impulsa, aktuatori ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,5 TDI - NE MOŽE BRŽE

Datum objave: 25.10.2011 18:36:30
Slika
PITANJE:

Imam Passat 2.5 TDI V6,ovako imam jedan problem slabo vuče nemogu ga dobit na autoputu vise od 170km/h pa bi zamolijo savijet hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba napraviti dijagnostiku motora nakon koje bih mogao točno reči zašto motor nema snage . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora, mjerač mase zraka, EGR ventil, suženje usisnih kanala, filteri, senzor pedale gasa, dize, Wastegate regulacioni ventil turbine, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora, senzor tlaka zraka, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, ECT senzor, senzor temperature goriva, ispušni sustav, kontrolni modul visokotlačne pumpe.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 1,9 CDTI - EGR

Datum objave: 25.10.2011 18:27:18
Slika
PITANJE:

postovanje imam problem sa opel zafirom 1.9 diesel 2008 godiste upalilo mi se zuto svjetlo valjda od ispuha.... i u opelu su mi rekli da treba promjeniti egr ili agr ventil neznam tocno kako se pise.. a djelomicno je skup taj dio !! na netu sam citao da je moguce ocistiti i da radi kao novo nakon toga,,,,, i nakon sta ugasim auto cuje se cudan zvuk protrese se cijeli motor,,, unaprijed hvala za pomoci !!!!!

ODGOVOR:

Ako mislite da ćete čišćenjem EGR ventila postići rezultat , nije problem EGR demontirati , očistiti i ponovo montirati . Ako postignete uspijeh to je super a ako rezultat izostane , rješenje je ipak novi EGR ventil. Čudan zvuk koji ste opisali trebao bih čuti na samom vozilu , tada bih sigurno znao o čemu se radi.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - VODA U KABINI

Datum objave: 25.10.2011 18:09:42
Slika
PITANJE:

poštovani u škodi oktaviji 1.9 tdi na suvozačevom mjestu za noge nalazim dosta vode ., (prozor zatvoren, nije propustio oko vrata sve suho samo dolje gdje se noge stavljaju tamo se stvori bara vode) hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Oborinska voda može ući u vozilo preko grijača ako su začepljene cijevi za odvod vode koja dolazi s krova i kroz prednji poklopac motora , drugo mjesto na koje može ući je brtva vjetrobranskog stakla . Ipak najčešći uzrok su cijevi za odvod koje sam prve spomenuo . Uz navedene cijev pregledajte i prostor ispred grijača gdje se nalazi filter kabine.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - RAČVA

Datum objave: 25.10.2011 18:03:51
Slika
PITANJE:

Mijenjao sam račvu na glavi motora i pokvrio indikator antifriza. Promjenio indikator ( stavio novi i orginalni ), a auto i dalje ne pali....što bi moglo dalje biti......

ODGOVOR:

Pitanje Vam je genijalno , osim što ste spomenuli nekakvu račvu i glavu motora drugo ništa se nezna. Marka, tip, godina, vrsta goriva, snaga, zapremina, šifra motora, oznaka šasije .  Provjerite ima li iskre na svjećicama ( ako uopče postoje svjećice na spomenutoj glavi motora ) , provjerite ima li goriva na injektorima ( ako uopče postoje injektori na tome motoru ) .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - MOTOR NEMA SNAGE

Datum objave: 25.10.2011 17:12:59
Slika
PITANJE:

Poštovani, Molim Vas za pomoć, imam problem sa autom WV Golf 4 1.9tdi(crveno i) 1998.godište. Naime problem se javio pre 3 meseca kada je auto prestao da vuče tačnije ponašao se kao običan dizelaš a ne TDI. Majstor je zamenio "jeger ventil", auto je vukao malo bolje, ali se sada opet javlja isti problem. Njegov savet je bio da isključim protokomer i vidim kako će da vuče, navodno ako bude vukao bolje onda je protokomer, a kao vuče isto onda je famozni "jeger ventil". Kompletan remont turbine je rađen pre 10 meseci (čišćenje i servis propelera). Molim vas da me posavetujete kako da rešim problem. Unapred se zahvaljujem na odgovoru. Srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih motor može izgubiti snagu a to su : loše mehaničko stanje motora ( ventili, kompresija, začepljenje usisnih kanala, začepljenje ispušnog sustava, istrošenje bregaste osovine ) , propuštanje na tlačnoj strani turbine, niski tlak turbine, sustav za regulaciju tlaka turbine, filteri, dize, senzor pedale gasa, MAF senzor, MAP senzor, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, senzor ECT, senzor temperature goriva, senzor radilice, senzor brzine vozila, električna instalacija motora, ECU centrala. Vaš problem možete riješiti u servisu koji može stručno pregledati sve što sam u gornjem tekstu spomenuo . Nakon dobro obavljene dijagnostike točno se može znati što je neispravno i predložiti rješenje. Nije dobro da sami pokušavate neke dijelove mijenjati i pojedine konektore odspajati . Na taj način ćete teško doći do rješenja.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 145 T.S. - NEMA SNAGE

Datum objave: 25.10.2011 09:13:05
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu, imam Alfu R. 145 1.4TS, 98.g.(136000km) Za 5 godina voznje, koliko je imam, nije bilo skoro nikakvih problema, sem zamijenjenih nekoliko potrosnih djelova. U poslednjih pola godine desava mi se da, kad ubrzavam, da mi do 2500rpm nekako "proguta" gas a onda onako "povuce". Ista stvar se desava i kad onako startujem "sportski", pa naglo poklapam gas, ubrzanje je dosta ujednaceno dok se na 5000rpm desava naglo "posustajanje". Da napomenem, u zadnje vrijeme mi pali na malo duze verglanje, inace radi u leru mirno, ne trza u voznji.. Zamijenio sam svjecice NGK misleci da cu rijesiti problem ali nista. Sta mislite u cemu je problem ? Uzgred, koje biste mi ulje preporucili za taj motor - zbog varijatora, (kao bolje resenje od fabricke Selenie), za otprilike slican novac? Hvala Vam, veliki pozdrav!

ODGOVOR:

Probleme koje ste naveli mogu stvarati tri osnovna sustva i to : mehanički, hidraulični, električno-elektronski . Moguće enispravnosti su : varijator faze, faza motora, tlakovi kompresije, propuštanje na usisnom kolektoru, filteri, regulator tlaka goriva, tlak goriva, nečisti injektori, lambda sonda, senzor položaja zaklopke snage, MAP senzor, ECT senzor , senzor bregaste osovine, EGR ventil, probijanje visokog napona, loša iskra na svjećicama, električna instalacija motora , ECU centrala. Umjesto Selenie možete koristiti bilo koje ulje od nekog poznatog proizvođača .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,4 16V - NE RADI OSVJETLJENJE KONZOLE

Datum objave: 25.10.2011 09:00:26
Slika
PITANJE:

bok zanima me golf IV 1.4 16v 2000 ne radi osvjetljenje di je paljenje ventilacije i usmjeravanje puhanja i ne gasi mi se lampica od airbaga

ODGOVOR:

Osvjetljenje ne radi jer su pregorile žaruljice za osvjetljenje komandi grijača ( ventilacije ) . Samo treba zamijeniti žaruljice. Kontrolna lampca zračnog jastuka svijetli jer je sustav neispravan . Moguće neispravnosti su brojne i zato treba ispitati sve komponente ( dijelove, sklopove ) sustava zračnog jastuka . Nakon toga nije teško otkloniti kvar , izbrisati grešku i staviti sustav u funkciju.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,9 CDTI - ČUJE SE TURBINA

Datum objave: 24.10.2011 16:57:34
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Posjedujem Vectru 1.9CDTI 74kW iz 2008 godine sa 50.000 pređenih kilometara. Auto je redovno servisirano sa odgovarajućim Opelovim uljem LL-B-025. U posljednjih 2.000 km čuje se fićukanje turba isključivo na obrtajima od 1200 do 1500 i to ukoliko je potuna tišina u vozilu u prvom i drugom stupnju prijenosa. Prilikom otvorene vožnje nije moguće ništa čuti. Kad se vozilo zagrije intenzivnijom vožnjom zvuk više nije moguće čuti iz kabine. Provjereno je da se ne radi o crijevu turba. Zasad nema pojačavanja intenziteta zvuka. Lokalni servis mi je predložio skidanje turba i čišćenje pjeskarenjem. Kakvo je vaše mišljenje o mogućim uzrocima i ima li razloga za brigu. Puno hvala na vašem entuzijazmu.

ODGOVOR:

Najprije treba biti potpuno siguran da to stvarno jest turbina . Zvuk koji ste opisali može nastati radi propuštanja na kompresorskoj strani turbine i na turbinskoj strani . Ukoliko nama nikakvog propuštanja zvuk stvaraju lopatice kompresora ili lopatice turbine. Dobro bi bilo provjeriti zračnost na ležajevima turbine, stanje turbinskih lopatica, prisutnost krutih čestica u samoj turbini. Čišćenje turbine često pomaže.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,0 HDI - NESTAJE ANTIFRIZ ?

Datum objave: 24.10.2011 14:36:42
Slika
PITANJE:

Postovani.Vozim c5 2,0 hdi posljedni mjesec dana mi se pali upozorenje gdje pise da nedostaje rashladne tecnosti,napominjem da svaki dan vozim bar 200km i motor je u odlicnom stanju kao i temperatura motora je uvjek idealna,ali primjecujem da su crijeva od vode malo tvrda i kad otvorim poklopac posude za vodu izadze vazduh i podigne se nivo vode,ulje je uredu a i voda cista(mislim nemjesa ulje i vodu) zadnji mjesec sam primjetio da gubim vodu na 500km mozda pola litra ili 1 litar,pregledao sam sva crjeva,pumpu,i ostalo ali nemogu primjetiti da gubi vodu ,mjenjao sam i cep na posudi ali je isto .Interesujeme sta bi mogao biti uzrok.Unaprjed se zahvaljujem.

ODGOVOR:

U rashladnom sustavu je tlak od 1,3 bara i gumene cijevi moraju biti malo tvrde . Mjesta na kojima može doći do propuštanja rashladne tekućine su : sve cijevi rashladnog sustava, kućište termostata, pumpa za vodu, hladnjak, radijator grijača, pojedina brtvila motora, ventil grijača. Propuštanje se ne mora vidjeti kao mokar trag tekućine jer na vrućim dijelovima motora tekućina odmah isparava. Stručnim pregledom vozila može se pronaći mjesto propuštanja.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 200 1,1 i. - GASI SE

Datum objave: 24.10.2011 14:28:35
Slika
PITANJE:

imam rover 200,1.1,98g.p.pre par meseci sam ostao bez goriva,ali kad sam natocio nije hteo da krene ili kad krene gasio se,zamenio sam pumpu za gorivo ali ni tada nije bilo puino bolje,gasi se u prvoj i drugoj brzini nekad i u trecoj ali obavezno kad skrecem ulevo-nikad udesno.priblizno najnormalnije radi kad natocim vise od pola rezervoara goriva.sta je u pitanju?majstori mi govore da je elektrika ili da ova pumpa nije originalna roverova.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti mogu biti brojne i zato treba ispitati slijedeće : rezervoar i sklop pokazivača goriva na kojemu se nalazi pumpa za gorivo i cijevi pumpe za gorivo, filter goriva, regulator tlaka goriva, tlak goriva, injektore, cijevi dovoda goriva. Nakon toga po potrebi treba pregledati  : sustav za stvaranje iskre na svjećicama , senzore motora, motorić minimuma. Na Vašem vozilu najprije bih provjerio mehaničko stanje motora i izmjerio tlak goriva.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DCI - NEPOZNAZI ZVUK ?

Datum objave: 24.10.2011 14:11:35
Slika
PITANJE:

Postovani Meic... Vlasnik sam Renault Scenic-a 2002 god. 1.9 DCI i imam jedan problem... Naime, pojavljuje se neki zvuk u vidu blagog lupanja, za koji ne znam odakle dolazi. Medjutim taj zvuk se pojavljuje samo kada je auto na ler-u, a zvuk se gubi kada je gas presao 1200 obrtaja. Moja pretpostavka je da zvuk dolazi sa bosch pumpe?! Bila bih Vam jako zahvalna kada bi me Vi posavjetovali. Unaprijed veliko hvala Veliki pozdrav

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu a bez mogućnosti da pregledam Vaše vozilo mogu opčenito navesti gdje može nastajati opisani zvuk. To mogu biti slijedeća mjesta ; u mjenjaču, na ispušnom sustavu, na nekom od ležajeva razvodnog mehanizma, na plastičnim poklopcima motora. Kada motor radi na leru, stisnite pedalu spojke i ako zvuk prestane to je znak da isti nastaje u mjenjaču.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 2,0 DTI - TEŠKO PALI

Datum objave: 24.10.2011 12:24:59
Slika
PITANJE:

Poštovani ! Posjedujem putničko motorno vozilo ,,Opel Astru" G , 2.0 TD , godina proizvodnje 12/2000, 74kW /101 . Naime , vozilo se nalazi u veoma dobrom stanju , međutim u posljednji par dana u jutru neće da upali , tjst. vozilo veoma dobro vergla ali neće da upali na izduvnu granu - auspuh ne izbacuje nikakav dim . Provjerom kod majstora utvrđeno je da ne valjaju prelivna crijeva i ista sam zamjenio , te je utvrđeno da nevalja ni jedan grijač te je i to promjenjeno . Međutim i dalje nešto ne štima te neće da upali prvi put u toku dana te smo je tako u dva navrata palili na šlepanje i ona odmah upali i po čitav dan kada kod želim ona ponovo pali , osim kada ga ostavim jedno 3 - 4 sata da stoji onda ponovo teško pali (malo duže) vergla . Neki od majstora mi savjetuju da provjerim boš pumpu dok neki gumice na diznama ali oni sa sigrunošću ne mogu reći koji je točno kvar. Vozilo veoma dobro vuče , nema potrošnje ulje niti da sam primjetio nekih drugih nepravilnosti . Molim , vas da mi vi date svoje mišljenje šta bi sve trebalo provjerit jer neki drugi majstori tvrde da nije do bosch pumpe jer ona kad nevalja neće uplatiti ni na šlepanje . Molim , vaš odgovor.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : upravljački modul grijača, prisutnost zraka u sustavu goriva, loša kompresija, filteri, senzor temperature motora, dize, EGR ventil, električna instalacija od motora do ECU centrale, senzor radilice, ECU centrala. Pregledom Vašega vozila stručna osoba može točno reći što je neispravno i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

FORD Ka 1,3 i. - OBAVITI PREGLED PRIJE KUPNJE

Datum objave: 23.10.2011 14:48:10
Slika
PITANJE:

Poštovani, ocjena 10/10 za inernet stranicu Zamolio bih Vas za mišljenje o kupnji Forda Ka , motor 1.3 ( 1997 - 2002 god ) Nisam našao baš puno informacija o tom modelu Forda pa bi mi Vaš komentar bio jako značajan ! Hvala

ODGOVOR:

Vozilo je vrlo interesantno, razlikuje se od drugih vozila po izgledu i nekim rješenjima . Kvaliteta vozila je solidna . Održavanje vozila nije skupo jedino je zahtijevno za obavljanje pojedinih servisnih radova . Jedina mana vozila je godina proizvodnje i stanje u kojemu ćete možda zateći vozilo. Prilikom odabira vozila svakako treba obaviti stručni i detaljan pregled svih sustava na vozilu . Posebno treba ispitati stenje motora, mjenjača, podvozja, eko-test . Ako vozilo nije imalo potrebnu pažnju ( redovito i kvalitetno održavanje ) troškovi dovođenja u ispravno stanje mogu biti veći nego cijena vozila. Te činjenice su mi poznate jer često obavljam takve preglede na raznim markama vozila. Po potrebi javite se opet .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI - POVREMENO NEMA SNAGE

Datum objave: 23.10.2011 09:53:21
Slika
PITANJE:

Audi A4 1.9 TDI, 97.god. 81 kW. Problem se javlja pri vecim obrtajima i brzini pre 100 km/h kad ne prima vise gas i naduvava usisno crevo. Kad se motor ugasi i ponovo upali, normalno vuce dok se ponovo ne desi isti problem. Nekada pri paljenju lupa kao da ne rade svi cilindri, al kad se ugasi i ponovo zavergla, normalno radi. Unapred hvala!

ODGOVOR:

Ako motor nema snage kod povišenog broja okretaja potrebno je ispitati slijedeće : ventil za rsterećenej turbine, statorske lopatice turbine, tlak turbine, elektropneumatske ventile za regulaciju tlaka turbine, senzor tlaka zraka, mjerač mase zraka, EGR ventil, regulator količine goriva, mehaničko stanje motora , dize, visokotlačnu pumpu . U ovom slučaju najprije treba ispitati mehaničko stanje motora , tlak turbine , nakon toga i sve ostalo.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BX 1,9 i. - NE PALI NA BENZIN

Datum objave: 23.10.2011 09:46:45
Slika
PITANJE:

Poštovanje, gospodine Meić! Nadam se da ćete odgovoriti jer bi mi Vaš odgovor veoma značio. Naime, radi se o Citroenu BX 1.9, 1988. godina, bezin-plin. Problem je sledeći: kada odstoji duže ili preko noći, neće upaliti na benzin. Kada se spoji na plin, upali bez problema. Kasnije, kada ne stoji duže od npr. 2-3 sata, upali normalno i na benzin. Inace, odlično ide i vuče kako na plin tako i na benzin. Proverena je benzinska pumpa, injektori, pritisak koji pumpa daje...sve je to u redu. Ako mogu da Vam opisem, gorivo dodje do injektora, ali se oni ne otvore da bi auto upalio, tako su mi rekli. I sada, na desnoj strani motora postoje neka dva senzora; jedan je senzor temperature rashladne tečnosti(zamenio ga i ništa), a drugi senzor položaja radilice( sada je nagadjanje da li menjati njega, može li praviti ovakav problem). Nadam se da sam uspeo da Vam opišem kakav je problem, i da ćete imati vremena da mi odgovorite o čemu bi moglo da se radi. Unapred zahvalan, Luka!

ODGOVOR:

Kada vozilo ima ugrađeni plinski sustav , najčešći uzroci teškog paljenja su loš rad benzinskih injektora . Uzrok tome su nečistoće koje se stvaraju na ventilu injektora . Problem s emože riješiti ultrazvučnim čišćenjem injektora . Drugi česti problemi su : filteri, senzor temperature motora, aktuator za kontrolu zraka na minimumu ( motorić lera ), senzor protoka zraka, tlak goriva i količina goriva, zaklopka snage, pad napona na pojedinim konektorima i električnim vodovima, mehaničko stanje motora ( propuštanje na usisnoj grani, kompresija, faza motora ), dotrajao akumulator , loše stanje elektropokretača. Pojedine dijelove ne mijenjajte na osnovu pretpostavki nego na osnovu ispitivanja i utvrđivanja njihove neispravnosti.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,8 D - TEŠKO PALI

Datum objave: 22.10.2011 21:45:09
Slika
PITANJE:

Imam Ford Fiestu 1.8 D.1996 Imam problem sa prvim paljenjem,potrebmo je jako dugo alnasovati da bi upalila, a i kad upali izbaci oblak dima. grijaći,alnaser i akumulator skoro novi.Što mi je činiti jer razni majstori su mi promjenili grijaće,alnaser i akumulator ali stanje isto. Molim Vas za savjet,unaprijed se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Ako su akumulator i elektropokretač ispravni znači da je broj okretaja radilice prilikom startanja dobar. Drugi mogući uzroci su : zrak u sustavu goriva, filter goriva, dize, kompresija ( niska ) , nepovratni ventil za gorivo , faza motora , ispravno podešeno početno predpaljenje . Na Vašem vozilu najprije bih provjerio fazu motora, podesio ventile, izmjerio kompresiju, ispitao dize .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 B4 2,0 i. - KAKO STEGNUTI GLAVU MOTORA ???

Datum objave: 22.10.2011 21:33:50
Slika
PITANJE:

pozdrav, na mom audiju 80 b4 2,0 benzin treba da se zamjeni brtva glave,medjutim ja imam kilo kljuc od 8 - 70 Nm,od kolega sam cuo da se sarafi na glavi zatezu na 9 ili 10 al cega jel Nm ili kg tacno neznam a na mom kljucu imam samo oznake Nm,i molio bih vas za upute kako sve izvesti. hvala. LP

ODGOVOR:

Kada već postavljate stručna pitanja i kada želite obaviti i stručne radove na motoru onda bi trebali znati da prilikom postavljanja ovoga pitanja treba obvezno navesti : godinu proizvodnje , tip motora, snagu motora, slovnu oznaku motora . Ako je to motor sa slovnom oznakom ABK i ako je snaga motora 85 KW vijci glave motora se zatežu na slijedeći način : 40 Nm, 60 Nm, +90°  , +90° . Vijci glave moraju biti novi.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 55 - SLABO GRIJANJE

Datum objave: 22.10.2011 21:25:12
Slika
PITANJE:

Postovani.Posjedujem fiat punto 55,98god.prije par dana sam mjenjao antifriz u servisu i stalo je oko 3,5litra.motor je ugrijan ventilator se upalio i samim tim je navodno sistem ozracen.ako se to tako radi,a drugi problem je u grijanju ,kad se prebaci na grijanje ,puse mlako bez obzira koliko je auto u pokretu,i osjeti se smrad na antifriz,molio bih vas da mi pomognete oko mog problema ako sam vam dao dovoljno detalja ,unepred se zahvaljujem

ODGOVOR:

U rashledni sustav vašega vozila stane 4,6 litara . Ako u rashladnom sustavu ima zraka grijanje će biti slabo. Na cijevima postoje dva ventila za odzračivanje rashladnog sustava. Uz to mora biti ispravan i termostat a rashladni sustav ne smije propuštati. Miris antifriza se ne smije osjećati. Pregledajte sve spojeve, hladnjak, motor i radijator grijača u kabini.

na vrh Povratak na vrh