Danas je: 23.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI A3 2,0 TDI - ČUDAN ZVUK

Datum objave: 08.09.2011 08:10:43
Slika
PITANJE:

Poštovanje, moje pitanja, posjedujem Audi A3 2.0 TDI 103 kw, 2005 godina, u zadnje vrijeme primjećujem odnosno u kabini vozila se čuje zvuk vrlo kratak, opisao bih ga kao lagana škripa ili zvuk kad se čuje remenica ili remen a dogsđa se kada u vožnji prebacim iz druge u treću brzinu i pustim kvačilo, ovo se ne događa konstantno nego povremeno,koliko sam primjetio kad je auto full zagrijan i u punom pogonu da se to i ne događa. Pa evo ako imate takvih iskustava bio bih vam zahvalan da me uputite ili predložite radnje da se ovo otkloni, unaprijed zahvalan, veliki pozdrav i sve dobro.

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : bilo koji od remena, natezači remena, spojka, transmisija, alternator, pumpa za vodu, servo pumpa, zaštitni poklopci motora. Kao što vidite dosta toga sam spomenuo . Točan uzrok bih mogao reči kada bi imao mogučnost neposrednog uvida na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 16V - MOTOR SE GASI NA LERU

Datum objave: 07.09.2011 12:56:14
Slika
PITANJE:

pozdrav imam jedan problem kod opel tigre 14 16v gasi se iz trece u drugu i pri stajanju i upali se lampica od motora molio bi da mi pomognete.

ODGOVOR:

Najprije bih pregledao mehaničko stanje motora  i to ; faza , kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru . Nakon toga bih ispitao slijedeće : filter goriva, tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektore, TPS senzor leptirastog ventila, senzor temperature motora, motorić minimuma, električnu instalaciju od motora do ECU centrale, sustav za stvaranje iskre na svjećicama.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 1,6 CD - CRNI DIM

Datum objave: 06.09.2011 15:51:38
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, molim Vas da mi pomognete odgovorom na slijedeće pitanje. Naime, vozim Mazdu 3 1.6 cd 110 ks koja trenutno ima 105 000 km. Inače sam dosta zadovoljan istom ali sam primjetio da prilikom jačeg ubrzavanja izlazi dosta crnog dima. Napominjem da sam na 100 000 km napravio veliki servis pa čak promjenio i zupčasti remen (po Mazda uputama ga nisam trebao). Da li bi trebao pročistiti brizgaljke i kolika je cijena navedenog rada. Unaprijed zahvalan na odgovoru, s poštovanjem! Vedran

ODGOVOR:

Crni dim se može pojaviti radi mnogo razloga i to : filteri, senzor tlaka zraka, MAP senzor, EGR ventil, propuštanje na usisnim cijevima za zrak, regulator količine goriva, senzor tlaka goriva, ECT senzor, suženje na usisnim kanalima, nečista usisna grana, nakupljena čađa u auspuhu , dize, VT pumpa. Vaše vozilo bih najprije trebao pregledati i napraviti dijagnostiku a nakon toga bih znao pojedinosti.

na vrh Povratak na vrh

VW JETTA 1,4 TSI - TROKIRA

Datum objave: 06.09.2011 15:53:38
Slika
PITANJE:

POSTOVANI GOSPODINE IMA JETTU 19 SETEMBAR 2008 GOD.PRESLA 40000KM 1,4 TSI MOTOR SA DVIJE TURBINE 118 KW 160 KONJA KADA UPALIM AUTO TROKIRAMI I MJENJAO SAM SVIJECICE I BLUMBINE ISTA STVAR DALI BI STE BILI LJUBAZNI DA MI ODGOVORITE STO PRIJE KOJI JE KVAR UNAPRIJED HVALA

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : sustav za stvaranje iskre na svjećicama, filteri, nečist rezervoar, senzor pložaja leptirastog ventila, senzor temperature motora, mjerač mase zraka, senzor tlaka zraka, MAP senzor, IAT senzor, senzor radilice, senzor bregaste osovine, propuštanje na usisnom kolektoru, regulator tlaka goriva, injektori, ECU centrala. Točan odgovor bih mogao dati nakon dijagnostike motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 - KONDENZAT CURI PO TEPIHU

Datum objave: 06.09.2011 14:10:08
Slika
PITANJE:

Posjedujem OPEL Corsa 1.2 sa ručnom klimom .Primijetio sam da kad uključim klimu i pojačam ventilator , pojavi se curenje sa strane središnje konzole na tepih .Auto je star 7 godina i do sada nije bilo problema. Molio bih vas savjet o čemu bi se moglo raditi i šta moram poduzet. Lijepi pozdrav , Marko Tunjić!

ODGOVOR:

Navedeno curenje je kondenzat koji se stvara kada radi klima uređaj. Kondenzat treba odlaziti van ispod vozila. To se ne događa jer su začepljeni odvodi za kondenzat iz vozila. Navedeni odvodi se nalaze ispod konzole i podne obloge u vozilu. Potrebno je malo truda da bi se došlo do navedenih odvoda jer su na nedostupnom mjestu. Ako na uspijete javite se .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,6 i. - PALI SE LAMPICA OD ULJA

Datum objave: 06.09.2011 14:07:09
Slika
PITANJE:

imam problem sa golfom 3 1.6 75 ks 95 godina. pali mi crvenu lampicu od ulja ali ne pali je kad je hladan nego je pali kad temperaturu digne na svoju radnu temperaturu od 90 c° .kad se upali lampica od ulja samo se hoce ugasit pod gasom od 1000 obrtaja, u leru lampica se pali kad je auto topal. Pa me zanima vaš savjet šta bi valjalo napravit . hvala pozdrav.

ODGOVOR:

Kada se pali kontrolna lampica za tlak ulja to je ozbiljno upozorenje jer ukazuje na istrošenje ležajeva radilice . Uzrok može biti i neispravan indikator za tlak ulja što nije zabrinjavajuće. Što prije izmjerite tlak ulja i ako je isti ispod normale , hitno poduzmite odgovarajuće mjere jer može nastati puno veći i skuplji kvar motora. Ako je tlak ulja dobar najvjerovatnije treba samo zamijeniti indikator ulja.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 607 2,2 HDI - FAP FILTER

Datum objave: 06.09.2011 14:05:25
Slika
PITANJE:

Pozdrav gospodinu Meiću ! Evo da vam predstavim svoje probleme ,vlasnik sam peugeot 607 2.2 HDI 2002 god. trenutno mi u rezervaru od fap filtera nedostaje aditiva tj,skroz je prazan pa vas ovim putem trazim da mi odgovorite dali je to povezano sa paljenjem asr,esp systema i senzora neispravnosti na motoru ? i to u momentu kada mu jace dodam gas to se popali a nije mi se palio senzor da mi je mala kolicina aditiva i auto mi ne moze ubrzati vise od 130-150 km/h.poslje kada ga ugasim i upalim nakon nekog izvjesnog vremena auto se ponasa normalno i kada ga polako vozim ne pali mi se nikakvi senzor .te vas ovim putem molim da mi odgovorite sto preciznije i sto je s cim povezano i sto je po vama za raditi jer kada ugasim auto nekakva pumpa mi na fapu radi jos par minuta i to sve vise povisuje zujanje dok se ne ugasi to traje po par minuta poprilicno jako zuji toliko da se cuje na dvadeset metara udaljenosti .UNAPRIJED HVALA

ODGOVOR:

Kada nestane tekućine u rezervoaru za FAP filter mogu se paliti navedene lampica a motor nema potrebnu snagu. Razlog za to je što upravljačko računalo motora elektronskim putem smanjuje snagu motora jer ima podatak da nema tekućine za ispravan rad FAP filtera. Postupak oko dovođenja motora u prijašnje stanje nije jednostavan . To znači kada bi napunili rezervoar FAP filtera tekućinom ništa se ne bi promijenilo . Potrebno je uz to i obaviti postupak regeneracije FAP filtera i obaviti reprogramiranje sustava FAP filtera . Nakon toga će motor opet imati potrebnu snagu a lampice se neće paliti.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,0 - ČIŠĆENJE KARBURATORA

Datum objave: 06.09.2011 14:01:45
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meić, Imam problema s ford fiestom 1.0 benzin 1991. problem se je poceo pokazivati na način da je auto ponekad gubilo gas te na posljetku nije htjelo da pali (vergla zdravo al nece da sastavi) uspio bih ga upaliti slucajno. promjenih polovnu pumpu i opet isto . skinuo sam crijevo s pumpe koje ide u karburator i propuhao jer je izgleda bilo zacepljeno . upalio je bez problema.nakom par dama isto rastavim karburator i u posudici gdje je kao neki plovak sve ljepljivo da kad dirnem prstom oni se ljepe. neznam jel to do goriva ili od cega al mi se cini da je karburator necist. sto da radim kako ga ocistiti

ODGOVOR:

Karburato mora biti potpuno čist , rezervoar za gorivo mora biti potpuno čist, filter za gorivo mora biti čist , cijevi dovoda goriva moraju biti ispravne a spojevi moraju dobro brtviti. Kada bude sve ispravno što sam spomenuo, možete pregledati ispravnost pumpe za gorivo. Ako je i pumpa za gorivo u redu ostaje samo karburator. Karburator možete očistiti s nitrorazređivaćem ili s karburator čistačem koji se može kupiti u autodijelovima. Na kraju treba smo dobro i ispravno podesiti karburator i to ler gas i smjesu zrak-gorivo.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - NISU NAŠLI KVAR

Datum objave: 06.09.2011 13:33:23
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Imam passata 2.0 DSG 5mj.2008.g., prešao samo 48000 km. Molim vas pomoć u rješavanju slijedećeg problema. Kad je auto hladan radi odlično. Problem nastaje kad se auto zagrije kod pokretanja iz stanja mirovanja, pogotovo kod uzastopnog stajanja-pokretanja. Kad auto stoji na mjestu odnosno radi u leru obrtaji uredno miruju na 800min-1, kod pokretanja kada otpustim kočnicu obrtaji padnu, pa skoče ili se auto ugasi. Kad vozim jako polako ( sa jako maalim gasom)cca 5-10 km/h auto zatrzava, posebno na uzbrdici. Auto je vrlo teško voziti u sporoj koloni, jer zatrzava, a obrtaji ne stoje mirno već rastu i podaju. Bio sam u ovlaštenom VW servisu, spojili su auto na računalo, ali nisu našli nikakvu grešku. Molim vas savjet što da radim, jer auto je još pod garancijom. Unaprijed hvala i lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Pretpostavljam da se radi o motoru 2,0 tdi ( niste naveli ) . Moguće neispravnosti su : filteri, nečist rezervoar, dize, senzor tlaka goriva, senzor tlaka zraka, senzor radilice, senzor bregaste osovine, regulator količine goriva. MAP senzor , mjerač mase zraka, senzor temperature goriva BPP senzor kočnice, ECU centrala. Ako je vozilo u garanciji izabrao bih drugi servis koji se može nositi sa složenošću kvarova na vašem vozilu.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,9 JTD - ŠKRIPANJE REMENA

Datum objave: 06.09.2011 12:55:27
Slika
PITANJE:

Prvo želim da Vam uputim sve pohvale i veliku zahvalnost na tome što nam na kvalitetan i stručan način pomažete da rješimo probleme na našim automobilima. Ja vozim već 6,5 godina Fiat Bravo 1,9 JTD;1910 cm3; 77 KW, 2000 godište koji je prešao 200500 km. Imam u zadnje vrijeme problem sa skripanjem PK remena koje je konstantno, bio hladan ili vruć motor. Remen je zamjenjen i svi španeri koji idu uz njega, kao i remenica na alternatoru koja je zamjenjena prije pola godine. Kada se remen pošprica sredstvom protiv škripanja, ta ista škripa prestane i to vrlo kratko (možda 5 minuta) i opet... Molim Vas koja je orginalna veličina PK remena za moj auto i koji bi proizvođač remenja po vašem mišljenju bio dobar, jer sumnjam na kvalitet tog remena. Hvala Vam puno.

ODGOVOR:

U ovom slučaju ja bih ugradio originalni kanalni remen. Njega možete kupiti u svakom ovlaštenom skladištu dijelova FIAT , treba samo točno navesti broj šasije vozila . Postoje rijetki slučajevi kada se pojavljuje opisano škripanje i tada treba sumnjati u sve dijelove sustava koji su povezani s kanalnim remenom ( to znači i u remenice ) .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 220 D - ODSPOJEN ABS

Datum objave: 06.09.2011 12:41:59
Slika
PITANJE:

pozdrav.imam pitanje za mercedes 220 dizel obicni 1999 godina.problem je sa abs uredjajem.kada sam ga kupovao nisam vidjeo da je onaj veliki dzek otkopcan,nakon izvjesnog vremena sam to vidjeo i prikljucio ga na pumpu abs-a cim sam dao kontakt culo se neko lupkanje te sam oduzeo kontakt i iskljucio isti.upaljene su mu sve lampice abs,srs,asp.zamijenio sam prekidac koji se nalazi ispod kocnice ali nista nije pomoglo.i jos jedno pitanje kada se krecem u 2-3-4 brzini ako obrtaji padnu ispod 1500 prilikom postizanja 1500 obrtaja cuje se brujanje i cim predjem 1500 nestaje i sve je u redu.veliki pozdrav i hvala unaprijed

ODGOVOR:

Bivši vlasnik je namjerno isključio navedeni konektor jer je znao da je sustav ABS neispravan . Moguće neispravnosti su : senzori na kotačima, električna instalacija, hidroagregat, kompjutor ABS-a . Zvuk koji čujete kod niskog broja okretaja su vjerovatno kardanska vratila a mogući uzrok je zračnost na zglobovima kardana.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 1,4 i. - JAKO DIMI

Datum objave: 06.09.2011 12:37:47
Slika
PITANJE:

Poštovani, riječ je Mazdi 323 sedan, 1.4, 2001. godište koja je zadnjih 6 godina vožena i na plin. S obzirom na zadnje spomenuto bilo je potrebno promijeniti ventile na glavi motora što smo i učinili prije par dana. Izmijenjeno joj je dakle 8 usisnih ventila dok su isisni ostali stari. Kada smo preuzeli auto rad motora je bio osjetno tiši, auto je dodatno dobio na snazi no pojavio se novi problem, dim iz auspuha. Auto jako dimi, bilo da je vožen na benzin bilo na plin te troši puno ulja. Zvali smo servis i rečeno nam je da će to biti tako dok se staro ulje u autu potpuno ne zamijeni novim, te da samo dolijevamo novo ulje. Koje je vaše mišljenje, da li je moguće da je učinjen neki propust prilikom servisiranja? Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Niste naveli kakve boje je dim ( plavi , bijeli, crni ) . Pretpostavljam da je plavi . Takav dim nastaje kada u cilindre ulazi ulje . Ako su radovi na glavi motora dobro obavljeni i s kvalitetnim materijalima tada ulje može ulaziti u cilindar preko klipnih prstenova i oduška za ulje. Ako želite možete doći do mene , mogu Vam besplatno pregledati motor i reći o čemu se radi.

na vrh Povratak na vrh

BMW E36 318 i.- NAMJEŠTANJE FAZE

Datum objave: 06.09.2011 12:35:37
Slika
PITANJE:

Vozim bmw e36 318i 83kw 92g,auto dobro radi na leru i u voznji nema nikakvih problema sve stima jedino sta mi je slabiji nego prije,zanima me dali uzrok moze biti faza paljenja jer nemam alat za to,na autu je mjenjana glava zbog puknuca glave,bregastu sam stavio da vrhovi gledaju prema gore i prvi na paljenje,dali je to ispravno napravito ili se moram obratiti nekome tko ima alat.Hvala!

ODGOVOR:

Fazu ste namjestili kako ste mogli i ona nije u ovom momentu točna. Za točno namještanje faze potreban je specijalni alat , bez toga je faza motora netočna.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI - NE RADI ABS

Datum objave: 06.09.2011 12:33:25
Slika
PITANJE:

postovani meic imam golf 3 tdi 66 kw 1998god.neradi ABS sistemot, da spomenem da sam proverio da senzori su dobri, i da smo izvadili ABS pumpa t.e. elektro motor iz ABS pumpe i kad smo ga ponovo vratili radio je samo prvi put kad smo pritisli kvacilo. lambica ABS upali se kad dobija zabrzanje oko 15km/h.

ODGOVOR:

U većini slučajeva pojedini popravci i dorade na dijelovima sustava ABS-a ne pomažu nego se dijelovi trebaju zamijeniti . Moguće neispravnosti su : zračnost u ležajevima kotača, senzori          ( treba ih ispitati osciloskopom u vožnji ) , kontakti i konektori električne instalacije ABS-a, električna instalacija, hidroagregat, upravljačko računalo ABS-a .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 16V - SERVIS NA 35.000 KM

Datum objave: 06.09.2011 12:30:43
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim ford focus benzinac 1.6, 16V iz 2008., uskoro moram na servis na 35000 km pa me zanima šta je sve potrbno raditi na njemu.Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Sigurno treba zamijeniti ulje u motoru i pojedine filtere . Ostalo po potrebi. Kada mi radimo servis najprije pregledamo sve detalje na vozilu a nakon toga navedemo sve što treba napraviti na motoru i vozilu ( ostale tekućine, kočnice, servis klima uređaja, kontrolu razvodnog mehanizma, ostale radove po potrebi ) .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A KLASA DIZEL - PROPALA PAPUČICA MJENJAČA

Datum objave: 06.09.2011 01:07:58
Slika
PITANJE:

Poštovanje Na Mercedesu Aklasa 2001 dizel, propala papučica mijenjača i spojka kvačila više ne odvaja i nemože se ubacit u brzinu. kao da je pukla sajla kvačila ali on nema sajlu. ulja ima dovoljno. Hvala

ODGOVOR:

Mogući uzroci su ; glavni cilindar kuplunga, radni cilindar kuplunga, cijevni vodovi, potisni ležaj. Dođite u servis pa ćemo to riješiti.

 

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. - GDJE JE TERMOPREKIDAČ

Datum objave: 06.09.2011 01:03:08
Slika
PITANJE:

dobar dan postovani Meic. moje pitanje je gde se nalazi termoprekidac na RENO CLIO 1.2 2000G.

ODGOVOR:

Ako Vaše vozilo ima termoprekidač on se nalazi direktno na hladnjaku. Ako Vaše vozilo nema termoprekidač ( što je moguće ) , ventilator na hladnjaku se pali pomoći ECT senzora , upravljačkog računala i releja koji ukopčava ventilator na hladnjaku.

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 320 D - NESTAJE RASHLADNA TEKUĆINA

Datum objave: 06.09.2011 01:01:05
Slika
PITANJE:

Poštovani, prije svega pohvaljujem vašu rubriku i vidim da ste mnogima pomogli, te se usrdno nadam da bi mogli i meni. Inače posjedujem BMW e46 320d 1998g. i imam problem sa gubitkom rashladne tekućine. Automobil nakon pređenih dvjestotinjak kilometara potroši oko litru,litru i pol tekućine. Kad na leru stoji neko vrijeme(npr.semafor), prilikom kretanja u prvoj primjećujem da "baci" bijeli dim na auspuh. Na motoru nema vidljivih znakova istjecanja tekućine te su moje pretpostavke da gubi tekućinu u hladnjaku EGR-a jer sam cuo da im je to mana i da je saćasta struktura unutar hladnjaka nekvalitetna te voda dospijeva u usisnu granu.Automobil ima 190000tkm. -Da li je moguće ugraditi zrakom hlađeni sa novije varijante od 150 ks? -Ima li kakve stete odnosno koristi za motor(aludiram na začepljivanje usisne grane sa crnim talogom koji dospijeva u sam motor), ako se potpuno začepi povrat ispušnih plinova u usisnu granu odnosno napravi "bypass" da ne dolazi do možebitnih oštećenja turbine? Znam da to utječe na prolaz na ekotestu, međutim vidjevši kako EGR ventil izgleda i kakvo sve smeće ulazi u motor postavlja se pitanje trajnosti motora. -Nevezano za ovo, imate li ikakvih saznanja u svezi bosch pumpe kojom je opremljen moj model; VP44 kako se ponasa sa biodizelom, odnosno jel ima gumene dijelove ili silikonske. Znam da će te vi reći da proizvođač ne preporuča koristenje istog u tim motorima, međutim evidentni su razlozi takvog mišljenja i zbog cega se dovodi u pitanje koristenje alternativnog goriva! Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Ako nema vidljivih tragova curenja rashladne tekućine i ako povremeno vidite bijeli dim na auspuhu to je siguran znak da rashladna tekućina nestaje kroz motor. Vi ste spomenuli usisnu granu to može biti uzrok ali i ne mora ( treba točno provjeriti ) . Ugradnja drugog hladnjaka nije jednostavna jer se moraju obaviti dodatne dorade i prilagodbe. Ja bi se uvijek opredijelio za originalno rješenje a ne za improvizaciju. Svi dizel motori dobro funkcioniraju s EGR ventilom a sve nečistoće ostaju u usisnom kolektoru koji se povremeno ,može očistiti . Nemam ništa protiv korištenja alternativnog goriva . Za Vaše vozilo proizvođač to nije predvidio . Ukoliko imate kritike na tu temu možete ih u pisanoj formi poslati proizvođaču . Vi kao vlasnik vozila imate pravo i mogućnost da na svom vozilu radite pojedine preinake , improvizacije, dorade , unapređenja.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G - SERVO NAKON SUDARA

Datum objave: 05.09.2011 18:14:00
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam astru G 2007g.Prije mjesec dana imao sam udes.Udario sam prednjom desnom stranom u stupic.Ostetio sam most,vilicu i desni amortizer.Sve sam to promjenio most je polovan u dobrom stanju,amortizeri su promjenjeni prešli oko 30.000km i vilica nova i nova stabilizator stangica.Napravljen je komplet špur.Problem je u servu jer pri parkiranju na parking nije onako mekan kao prije ne vraća se lagano nego postepeno.Falilo mi je malo ulja to sam nadosipo.Evo u zadnja dva dana kad je auto hladan servo je kao prije mekan i onda nakon nekog vremena postane tvrd i u vožnji osjetim težinu na volanu.Kod skretanja u desno osjeti se težina na volanu,a kod sketanja u ljevo malo manje. Molio bi vaše misljenje u ćeme bi mogao biti problem i šta po vama najprije napraviti.

ODGOVOR:

U ovom slučaju zbog udarca koje se dogodilo posumnjao bih u mehaničko oštećenje letve volana ili pužnog prijenosa volana. Nakon toga bih po potrebi ispitivao tlačne cijevi i pumpu servo volana. Ovakvih primjera smo već imali a uzrok je bio mehaničko oštećenje.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DCI - TRZAJI PRILIKOM MIJENJANJA BRZINA

Datum objave: 05.09.2011 18:02:56
Slika
PITANJE:

poštovanje g.meiću zahvaljujem se na vašim prijašnjim odgovorima dosta su mi pomogli inače radi se o renault senicu 2003g.1.9dci prešao 145000km redovno održavanom.s njim nisam imao nekih većih problema pa nije ni ovaj ali ipak vas tražim mišljenje.radi se prebacivanju brzina iz prve u drugu i iz druge u treću najviše kada to radim auto mi trzne nije to velik trzaj ali ipak se osjeti.bio sam u renolovom servisu rekli da je donji nosač motora ja promjenio ali isto kao u početku malo manje ali se vratilo sada na isto.lamela i korpa su ispravne sve provjereno.zanima me vaše mišljenje šta bi moglo biti jel neki drugi nosač motora ili..prednji trap kompletno ispravan od kugli,spona krajnika itd.hvala na vašem odvojenom vremenu i lijep pozdav

ODGOVOR:

Mogući uzroci trazanja kao što ste opisali su : spojka, nosači motora, zračnost na homokinetičkim zglobovima ili poluosovinama . Neposrednim uvidom na vozilu mogaoo bih navesti točan uzrok.

na vrh Povratak na vrh