Danas je: 30.09.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FIAT UNO 1,7 D - TVRDA KOČNICA

Datum objave: 11.10.2011 14:57:58
Slika
PITANJE:

imam fiata una dizela 1,7. malo stariji model 87 godina ,da vas molim vas pitam svako jutro kad upalim jedno 2 minute kad vozim mi je bas tvrda kocnica i onda bude normalna.a ima par dana bude tvrda a vozim po 5km i opet tvrda,pa se bojim voziti,sta bi moglo biti. podpitanje:a kad mi je normalna kocnica i normalno u leru auto mi radi i ja namjerno pritisnem kocnicu 3 puta zaredom i onda mi bas bude otvrdne,,,pozzzz

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima servo kočnicu . Sustav se sastoji od servo uređeja, od vakum pumpe, od vakum cijevi koja povezuje pumpu i servo uređaj . U ovom slučaju mogu biti neispravne sve tri komponente koje sam spomenuo. Pregledom Vašega vozila može se brzo i točno utvrditi što je neispravno . Nakon toga nije teško predložiti rješenje i navesti cijenu neispravnog dijela.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 i. - TRESE KOD KOČENJA

Datum objave: 10.10.2011 23:28:28
Slika
PITANJE:

poštovanje,imam problem sa trešenjem volana.Radi se o FORD MONDEU 1.8 KARAVAN,1997 GOD.BENZINAC.Naime kod stiskanja papučice kočnice dolazi do vibracije,trešenja volana i to sad sve jače tako da postaje nepodnošljivo.Bivša vlasnica bila je na zamjeni diskova prije godinu dana .po računu vidim da je za svaki disk platila 280 kn.što mi izgleda premalo da bi bili kvalitetni.zamjenjen je i jedan rukavac (montiran polovni).Zanima me Vaše mišljenje i naravno Vaš savjet,unaprijed Vamse zahvaljujem

ODGOVOR:

Vibracije koje ste opisali mogu nastati radi slejedećih neispravnosti : diskovi, pločice, kočni cilindri , kočna kliješta, istrošenja na pojedinim dijelovima ovjesa, gume felge, glavčine kotača. U većini slučajeva uzrok su diskovi pa i Vi krenite od njih .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,7 DTI - JAKO LUPANJE IZ MOTORA

Datum objave: 10.10.2011 20:58:51
Slika
PITANJE:

Na opel corsi 1,7 dtl 2001 g. u vožnji se upalila lampica od ulja i dok sam stao počelo je nešto lupati u motoru . Ugasio sam motor i pogledao ulje . Na štangici je pokazivalo da ulja ima u motoru . Nakon toga sam upalio motor koji radi normalno ali se lupanje čuje tamo gdje se nalazi zupčasti remen, ( kao da radi čekićar ). Posuda za antifriz je ostala bez tekućine . Kakav je to kvar . Automobil normalno pali ali strahovito lupa i nemože se voziti. Koliko košta takav popravak. Unaprijed Hvala na odgovoru . Željko

ODGOVOR:

Lupanje koje čujete dolazi iz motora a lupa klipnjača i klip . Motor nemojte više paliti . Oštećenja su nastala na ležajevima radilice i na smoj radilici. Najprije treba demontirati karter i pregledati sve ležajeve radilice ( glavni ležajevi, leteći ležajevi ) . Tada će se vidjeti oštećenje ili oštećenja . nakon takvog uvida moguće je navesti i cijenu popravka motora. Ako nisu oštećene klipnjače i ako radilica ima minimalno oštećenje kvar se može riješiti popravkom radilice i zamjenom ležajeva radilice . U svakom slučaju prvi korak je točna defektaža  oštećenja . Ako nešto nije jasno možete se opet javiti .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 1,1 - ZAGLAVLJENA KONTAKT BRAVICA

Datum objave: 10.10.2011 20:49:36
Slika
PITANJE:

Imam peugeot 106 1,1 1988 godine. Brava za paljenje mi se zaglavila tako da tako da nemogu pokrenuti motor. Najgorje što nemogu ni bravu izvaditi. Što da učinim?

ODGOVOR:

Najprije treba demontirati električni dio kontakt bravice koji je u većini slučajeva uzrok zaglavljenja. Nakon toga se može ugraditi novi električni dio kontakt bravice . Ako niste u mogućnosti sami to napraviti najbolje je da zatražite uslugu profesionalca.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TD - KAKO STAVITI MOTOR U FAZU

Datum objave: 10.10.2011 20:17:42
Slika
PITANJE:

Imam pitanje u vezi Golfa 3TD,.znači radi se o zupčastom remenu...zanima me, prije nego što se zupčasti remen postavlja motor treba staviti u fazu, ali problem su oznake pa ako mi možete reči gdje se nalaze oznake.Hvala!

ODGOVOR:

Za postaviti motor u fazu postoji samo jdna oznaka na zamašnjaku . Ona se može vidjeti kada se skine plastični poklopac s kućišta mjenjača . Oznaka na zamašnjaku je "0" ( nula ) koje se traba pokopiti s odgovarajućom oznakom na kućištu mjenjača . Uz ovo treba imati i dva alata za blokadu bregaste osovine i za blokadu pumpe visokog pritiska . Kada se oznaka na zamašnjaku poklapa s oznakom na mjenjaču i kada su ventili prvog cilindra zatvoreni spomenuti alati toćno sjedaju u svoje dosjede . Jedan sjeda u utor bregaste osovine a drugi u kalibrirani provrt na remenici visokotlačne pumpe. Dakle kada je to tako onda je motor točno u fazi .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 16V - ZAŠTO SE GASI

Datum objave: 10.10.2011 19:10:56
Slika
PITANJE:

postovani gosp.Meić vozim FORD FOCUS 1.8 16V,u vožnji mi se desi da se auto ugasi i da kazaljka brzine padne na nulu,a od okretaja motora radi normalno i sve ostale fukncije rade normalno i auto normalno ide i vuče,a kad stisnem kvačilo onda se skroz ugasi,ali kad nastavim voziti kazaljka od brzine se podigne i onda radi sve normalno kao i prije

ODGOVOR:

Prije bilo kakvih radova i popravaka na Vašem vozilu treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora . Nakon toga se točno može znati što je neispravno, zašto se motor gasi, kolika je cijena popravka. Moguće neispravnosti su ; filteri, regulator talaka goriva, injektori, senzor zaklopke snage, senzor temperature motora, aktuator minimuma, leptirasti ventil, propuštanje na usisnom kolektoru, senzor tlaka MAP, senzor temperature u sisanog zraka, električn ainstalacija motora, visokonaponski kablovi, bobina, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W203 C 220 CDI - MOTOR IZGUBIO SNAGU

Datum objave: 10.10.2011 18:34:42
Slika
PITANJE:

Poštovanje stručnom timu.Imam mercedes w203 iz 2001g.(c220 cdi)Neki dan kada sam vozio jedno 60-80km/h.htio sam naglo preteč auto ispred sebe i stiskao sam puni gas,u biti kick down,i auto mi je vratilo jednu brzinu niže i odma potom drugu i onda mi je u instrument ploči napisalo EPC i auto je ostalo bez gasa i kad je usporilo ugasilo se. Stao sam pokraj puta vratio ključ do kraja i izvadio ga,i ponovo vratio u bravu i upalio i sve o.k.kao da nije ništa bilo.Ponovo vozim i dodajem gas do punog položaja i auto se ne gasi,i htio sam ponovo probat kad stisnem kick down oče li bit isto,kad opet kad sam stisnuo ono napravi istu stvar. Kada sam stigao na odredište,auto je mirovalo 6h.i kada sam krenuo dalje pokušavao sam napraviti istu stvar (kad se je motor ugrijao)i nikako mi se više nije gasio,(ali sam primjetio da auto vrača jednu brzinu niže kad stisnem kick down,a kad mi se je gasio vratio mi je dvi).pokušao sam to sigurno 10 puta i pri raznim brzinama kretanja od 40-130km.mjenjač je cijelo vrijeme bio u modu D. Pa me zanima šta se je to dogodilo pa da mi je to izbacilo i zbog čega više ne izbaciva a radim isto kao prije,dali če mi se to ponovo javljat i dali moram posjetit ovlašteni servis,te koliko me može stajati taj problem. Hvala vam na svim odgovorima,čitam često vaše odgovore koje odgovarate ljudima i jako puno se može naučiti iz toga i neke sitne probleme možeš odkloniti sam,hvala što postoje ovakvi ljudi da nam pomognu koliko mogu na ovaj način.LP.

ODGOVOR:

Vaše vozilo uz mehanički sustav ima jako puno elektronskih dijelova i sklopove . Ima i nekoliko umreženih kompjutora . Kada sve radi kako treba to funkcionira kao jedan tim . Međutim često puta dolazi ispada iz funkcije pojedinih dijelova i sklopova . Najčešći uzroci su loši spojevi i padovi napona  na pojedinim kontaktima, konektorina , električnim vodovima . U ovom slučaju najprije bih posumnjao na to jer sada motor opet dobro radi . Ukoliko bi se opet ponovilo isto , tada bi bilo dobro obaviti kompjutorsku dijagnostiku i pojedinačno ispitivanje pojedinih električnih dijelova i električne instalacije . Po poterbi dobro bi bilo preventivno očistiti i zaštititi sve električne kontakte i konektore na motoru i oko motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN SAXO 1,4 VTS - MIRIS PO PALJEVINI

Datum objave: 09.10.2011 20:54:41
Slika
PITANJE:

Pozdrav i sve pohvale na vasem trudu da nam odgovorite na pitanja koja nas zanimaju u vezi nasih auta, a moje pitanje glasi; vozeći se u mom Saxo-u 1.4 VTS u zadnja tri dana osjetim u autu miris topljenja plastike ili kao da ulje gori vjerovatno kroz ventilacione otvore, početnik sam pa se bas dobro nerazumijem u rad automobila, podizao sam haubu i gledao da ulje negdje ne pusta, ali nisam mogao da vidim, ali se osjeti miris kao da ulje gori ili se plastika topi na vrućini, jos da napomenem da lampica od dijagnostike stalno gori.Ne znam sta da vise kazem nego jos jednom hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Razlog za neugodan miris sigurno postoji . Najčešći razlog je propuštanje ulja iz motora ili mjenjača koje pada na vrući ispušni sustav i zato se osjeti miris po paljevini . Vozilo treba pregledati na servisnoj dizalici jer će se tada vidjeti točno gdje nastaje propuštanje ulja. Ako svijetli kontrolna lampica motora svakako napravite dijagnostiku motora . Moguće neispravnosti su : elektronski sustva ubrizgavanja goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora, lambda sonda , katalizator .

na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO 2,0 i. - POVEĆAVA SE NIVO ULJA

Datum objave: 09.10.2011 13:46:23
Slika
PITANJE:

Fiat tipo 2.0 8v 83kw Potrosnja goriva prevelika, preko 25l na 100km. Problem je nastao kada mi je majstor ubacio ajnspric punpu u rezorvaaru od 1.4 motora.motor je radio jako lose nije jednostavno primao gasa (tu je majstor danima pokusavao da rijesi problem).a posto sam imao plin nisam imao problema puno i vozio sam ga tako.sa tom pumpon od Tipa 1.4 potraosnja mi je bila nekih 20l na 100km, a sa ovom novom njegovom originalnom sad ide preko 25l dok gas prima bez problema. povecava mi se nivo ulja u motoru kao i jako crni dim iz auspuha. Pitanje je sta je majstor mogao da poremeti praveci jacu smesu koja je sad prebogata!? Koje djelove treba ispitati? Napominjem da na plinu ide jako dobro i potrosnja je jako mala. Unaprijed zahvalan Ahmet!

ODGOVOR:

Kada želite postići kvalitetne rezultate prilikom popravljanja vozila , tada morate koristiti kvalitetne i odgovarajuće rezervne dijelove . Uz to stručna osoba koja obavlja popravak mora znati što radi i zašto to radi . Količina goriva koja ulazi u motor je prevelika i zato dio goriva ulazi u karter i tako razrijeđuje ulje u motoru . Ta pojava je vrlo štetna jer vrlo brzo može doći do mehaničkog oštećenja motora. Moguće neispravnosti su : previsoki tlak goriva, regulator tlaka goriva, neispravni injektori, predugačko vrijeme ubrizgavanja goriva, MAP senzor, ECT senzor, IAT senzor, TPS senzor zaklopke snage, izostanak paljenja, lambda sonda, električna instalacija od motora do ECU centrale, ECU centrala, mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

SMART FOR TWO 0,6 i. - MASNA SVJEĆICA

Datum objave: 09.10.2011 11:44:15
Slika
PITANJE:

Poštovani,Imam smart fortwo 2003g,600cm3,55000 km.Pali se lampica od motora i motor radi nepravilno,nema snage.Kad očistim jednu svjećicu(masna ) problem nestaje ali se javlja posle par dana.Kompresija u tom cilindru je pola vrijednosti od druga dva cilindra.Da li je potrebna reparacija cijelog motora ili samo izmjena karika?Interesuje me cijena reparacije kao i cijena kupovine i ugradnje novog motora?Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Uzroci slabe kompresije mogu biti ventili ili klipni prstenovi i klip . Najprije bi trebalo napraviti test propuštanja cilindra i nataj način zaključiti gdje dolazi do propuštanja kompresije . To može biti na ispušnom ventilu, na usinom ventilu , na klipu - klipnim prstenima . Ako je propuštanje na jednom od ventila , dovoljno je samo urediti glavu motora i ventile . Ako je na klipu i prstenoma , uređuje se donji dio motora odnosno klip-klipni prsteni a po potrebi i cilindar ako ima oštećenje.

na vrh Povratak na vrh

LAND ROVER FREELANDER 2,0 D - SKUPE DIZE

Datum objave: 09.10.2011 11:37:09
Slika
PITANJE:

Imam Land rover freelander 20d iz 2005.g automatic,zbog bacanja jakog dima na auspuh prilikom dodavanja gasa, sa istim sam otišao na dijagnostiku koja je pokazala neispravnost dizni a mehaničar mi je rekao da mi čak dvije dizne nisu originalne tj,neodgovarajuće su za moje vozilo, predloženo mi je da mi se ugrade nove BOSH dizne ser.br.0445110130 koje su navodno originalne za to vozilo te da se reparirane dizne ne mogu staviti na isto.Budući da mi je račun tj.ponuda za nove dizne i njihovo mjenjanje čini dosta velika (12 000,00kn) pokušavam na sve strane pronaći jeftinije riješenje pa između ostalog promjeniti samo dvije dizne one koje nisu original jer mislim da one iniciraju kvar i na ostale dvije, druga solucija je da mi je prijatelj u Italiji pod BOSH serijskom brojem koji sam prije naveo našao reparirane dizne za koje čak postoji i garancija te koje koštaju 1000e što je velika razlika u odnosu na prvotnu ponudu gdje svaka dizna košta oko 3000,00kn molim Vas za Vaše mišljenje za koj soluciju biste se Vi odlučili, ja mislim da bi probao ugraditi najprije dvije reparirane pa ako se stanje na ostale dvije ne popravi zamijenio bih i ostale dvije, dali je to ispravno Molim za hitan odgovor i unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Loše dize mogu za vrlo kratko vrijeme mehanički uništiti motor i tako prouzrokovati štetu od 30.000,- kn do 35.000,- kn . Normalno je da tražite za sebe jeftinije rješenje , međutim treba se zapitati da li će to zaista biti jeftinije rješenje iako će se u prvi tren činiti da je tako . U ovom slučaju moje mišljenje je da zanjenu diza obavite u najboljem servisu koji će dati garanciju na ugrađene dize i na svoj rad . Na taj način Vi izbjegavate svaki rizik . Na ovaj način sigurno dobivate kavlitetu a cijena treba biti na drugom mjestu.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - NESTAJE ANTIFRIZ

Datum objave: 09.10.2011 11:26:44
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Imam pitenje vezano za Golfa 4 1.9 TDI 81kw, naime nogađa se sljedeće; u zadnje vrijeme mi je počela nestajat voda iz posude za vodu, tražio sam po crijevima ali nigdje ne curi pa sam gledao oko posude za vodu i uočio da kada tenparatura dođe na radnu da mi izbacuje vodu na odušak na posudi!!! Pa bih Vas molio ako znate u ćemu bi mogao biti problem!!?? Unaprijed zahvaljujem!!!

ODGOVOR:

U ovom slučaju mogu biti samo dva moguća uzroka , prvi je čep ekspanzione posude a drugi uzrok je preveliki tlak u rashladnom sustavu . Čep ekspanzione posude je ujedno i sigurnosni ventil od prevelikog tlaka i on može biti neispravan. Ako je tlak u sustavu prevelik tada je uzrok oštećena brtva glave motora. Ako ne možete izmjeriti tlak u rashladnom sustavu onda najprije zamijenite čep ekspanzione posude.

na vrh Povratak na vrh

HONDA PRELUDE 2,0 i. - NEMA SNAGE, LOŠE RADI

Datum objave: 09.10.2011 11:19:34
Slika
PITANJE:

Postovani, nedavno sam kupio Hondu Prelude 2.0 1991. god. 80kW. Prvih tjedan dana radila je normalno. Odvozio sam cca 800km sto po gradu sto na autocesti. kako su naglo pale nocne i dnevne temperature, tako su poceli problemi sa paljenjem. dok bi se upalila, minimum bi bio oko 400-500rpm, a po zvuku kao da bi radila na 3 cilindra i tako prvih 15ak minuta dok se ne bi zagrijala. sada radi konstantno u leru na niskom minimumu, motor zvuci kao da radi na 3 cilindra, a tako i vibrira. u leru dok lagano dodajem gas, na 1500 okretaja auto se zagusi, okretaji naglo padnu na 500 te se odmah zatim nastave dizati kako dodajem gas. sto bi tu mogao biti problem i kako bi se mogao rjesiti?

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu bih najprije napravio dijagnostiku motora i odmah bi saznao što je sve neispravno . Moguće neispravnosti su : filteri, nečist rezervoar, nečisti injektori, niski tlak goriva, propuštanje na usisnom kolektoru, niska kompresija, propuštanje na vemtilima, senzor temperature motora, MAP senzor, IAT senzor, senzor radilice, senzor položaja zaklopke snage, svjećice, kablovi bobina, električna instalacija motora, aktuator minimuma, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 D - TEŽE PALI

Datum objave: 09.10.2011 11:07:09
Slika
PITANJE:

Postovani,,radi se o golf 2 dizelu,,Pitanje je dali hidropodizaci na tom motoru 1.6 d mogu utjecat na paljenje motora?Znaci ako su losiji pa ne zatvore ventile kako spada ,,pa gubi na taj nacin kompresiju? Evo bilo je 10tak stupnjeva vani a pri paljenju mi trokira ujutro..(kad zapali)Po ljeti pali na zub,,ulje trosi 3 dcl cca na 1000km .Hvala :)

ODGOVOR:

Hidropodizači nisu uzrok . Pregledajte grijače, dize, izmjerite kompresiju , provjerite filtere, provjerite ima li zraka u sustavu goriva, provjerite fazu motora i podešenost početnog paljenja na visokotlačnoj pumpi.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - ŠKRIPANJE VRATA

Datum objave: 09.10.2011 11:02:18
Slika
PITANJE:

Dobar dan,imam auto golf 4 3-vrata,vec neko vrijeme u vratima lijevim i desnim stalno cujem neko skripanje i lupanje dok vozim auto,narucito gdje je cesta losa i u krivinama..,isao sam kod neki majstora,skidali smo tepicirunge da vidimo da mozda nema nekih viska dijelova,i sve je ok..ali problem koji me izluduje svaki dan je i dalje prisutan. primjetio sam kad je kisno vrijeme i malo hladnije da se nista ne cuje,tad je sve kao novo,cim ugrije sunce vani opet isto.. Sta vi mislite u cemu je problem,jeli moguce da nosaci od prozora su se istrosili pa da stvaraju tu buku,ili...? Zelim taj problem rijesiti,najprije moram naci uzrok da ne dajem novce uzalud..?

ODGOVOR:

Uzrok je najlakše riješiti na način da se najprije defektira kvar a to najbolje može napraviti stručna osoba uvidom direktno na vozilu. Mogući uzroci su : šarniri i osovinice ( panti ) , bravica vrata, mehanizam podizača stakla, dovratnici ( štokovi ) vrata i hvatišta šarnira, ostali dijelovi na vratima. Pokušajte voziti s otvorenim vratima i tako zaključiti da li su uzrok vrata ili nešto drugo.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,6 HDI - FAP FILTER

Datum objave: 09.10.2011 10:54:46
Slika
PITANJE:

imam Peugeot 206 1.6hdi 2005 godina 110 ks problem mi se javlja kad upalima auto na displeju mi piše unblock dizel filter, išao sam u ovlašteni servis peugeot i kažu da nije kvar nego treba auto propuhati da bi došlo do regeneracije fap filtera, zanima me kako ću pokrenuti tu regeneraciju fap filtera šta trebam uraditi?

ODGOVOR:

Ako Vaše vozilo ima FAP filter regeneracija se pokreće automatski . Računalo motora permanentno prati temperaturu i tlak u FAP filteru . Kada računalo prepozna da je došlo do povećanja temperature i povećanja tlaka u FAP filteru aktivira se sustav regeneracije. Ako se to ne događa sustav nije u funkciji . U tom slućaju najčešći uzroci su da nema tekućine u rezervoaru za FAP filter ili je došlo do začepljenje FAP filtera . U svakom slučaju ovo je zadatak za servis a ne za Vas kao vlasnika vozila. Filter se mora očistiti ili zamijeniti  u sustav se mora napuniti aditiv-tekućina za FAP filter i na kraju se sustav mora programirati kako bi isti opet bio u funkciji.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 SDI - ABS NE RADI

Datum objave: 09.10.2011 10:36:50
Slika
PITANJE:

Pozz. Imam Golfa IV 1.9 SDI, i upalila mi se lampica od ABS, išao sam kod mehaničara rekao je da je otišao senzor. Mene zanima da li bi ja to mogao sam zamjeniti?? Znači bez odlaska mehaničaru. I ako bi mi htjeli objasniti malo postupak. Hvala

ODGOVOR:

Ako sami kupite senzor ABS-a i ako istoga zamijenite to nije garancija da ćete  na taj način obaviti popravak ABS-a . Jer uzrok ne mora biti senzor nego nešto treće ( konektori, električna instalacija, hidroagregat ) . Najbolji način je da pitate servis da li može otkloniti kvar na ABS-u . Ako servis prihvati da otkloni kvar pitajte kolika će biti cijena popravka. Nakon što servis obavi popravak,  ABS mora biti ispravan ili u protivnom Vi ne plaćate krivu defektažu niti krivo ugrađeni materijal. Na ovaj način ćete izbjeći da sami ugradite neki dio koji nije trebalo mijenjati.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - ABS NEKONTROLIRANO RADI

Datum objave: 10.10.2011 11:44:13
Slika
PITANJE:

Poštovani, ja sam Adi mehanićar i prijatelj Šemsudina Hođiča koji vam pošalje mejl kada imam problem. zadnji problem je na Pasatu v 2003 96kw Abs na lagan dodir i duže držanje čuje se aktiviranje pumpe ABSa. koristim dijagnostiku Wag KOM 704. prilikom komunikacije sa kontrolerom ABSa nema greške. kada uđem u mjerne blokove jedino pokazuje na sva četri kotača 1km a teba da pokazuje 0km. Šta da radim po vašem savjetu ada rješim problem. Veliki pozdrav za vas veliki majstore od ADija BiH.

ODGOVOR:

Postoje razne neispravnosti koje mogu utjecati na neispravan rad sustava ABS-a , međutim u ovom slučaju koji ste opisali mogući uzroci su : zračnost između senzora ABS-a i nazubljenog vijenca ( rotofonika ) , loš signal nekog od senzora kotača .  Ispitivanje se mora raditi u vožnji a brzina vozila ( kotača ) mora biti identična ( ista ) na svim kotačima . Tada se može vidjeti da li postoji razlika u brzini na pojedinim kotačima . Ako postoji bilo kakvo odstupanje u brzini pojedinih kotača , ABS će se nekontrolirano paliti baš kao što ste i Vi to opisali .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 2,0 T.S. - BALANSNE OSOVINE

Datum objave: 08.10.2011 13:53:29
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine meiču,molim vas za savjet.posjedujem alfu 156 ts 2.0,i pitanje imam u vezi sa balansirnim osovinama. Interesuje me,dali su ove dvije osovine samo zbog balansiranja motora ili služe još čemu.I drugo pitanje, dali bi bilo štetno po motoru, ako bi krače vreme oko 50 kilometara puta prešao bez kaiša, koji goni ove dvije osovine. Hvala vam puno za odgovor

ODGOVOR:

Balansne osovine imaju jedinu funkciju da omoguće amortizaciju vibracija koje stvaraju rotacione mase u motoru kao i mase u alternativnom gibanju u motoru . Neće biti nikakvih problema i ako duže vozite bez zupčastog remena balansnih osovina . Jedino motor neće raditi mirno kao kada su balansne osovine u funkciji .

na vrh Povratak na vrh

HONDA CIVIC 1,6 16V - POVIŠENA TEMPERATURA MOTORA

Datum objave: 08.10.2011 13:41:20
Slika
PITANJE:

Poštovani, kupio sam zamjenski HONDA-in čep hladnjaka. Prema katalogu u trgovini japanskih autodjelova, kupio sam čep na kojemu piše 1.1 za hondu civic 1.6 16v. Čep je mali, postoji i onaj veći. Neki dan mi je u oko upalo da na hladnjaku piše 16 ili 1.6. Dali predstavlja moj čep problem za taj hladnjak unatoč katalogu? Čep sam mjenjao jer mi je voda kuhala ovo ljeto a mjenjao sam termostat pa on nije bio problem. Pumpa vode je također ispravna. Nakon zamjene čepa, još je ponekad temperatura dizala. Pri malo agresivnijoj vožnji, nakon 5 km, kad se parkiram, čujem kao da kuha voda ali to izgleda iz hladnjaka u posudu za višak vode izlazi zrak pa se čuje kao ključanje. Dali je problem do tog čepa ili nešto drugo? Tlačili smo hladnjak na skoro 2 bara i nigdje nema probijanja. Hvala unaprijed na cjenjenom savjetu.

ODGOVOR:

Čep hladnjaka treba izdržati tlak od 1,5 bara i tada mora propustiti rashladnu tekućinu kako bi došlo do pada tlaka u rashladnom sustavu . Kada je motor i rashladni sustav ispravan tlak u rashladnom sustavu je 1,1 do 1,2 bara . Zvuk koji čujete iz hladnjaka upućuje na oštećenje brtvila glave motora . Radi toga kompresija probija u rashladni sustav i zato dolazi do prevelikog tlaka u hladnjaku . Brzim pregledom vašega vozila može se odmah zaključiti što je uzrok opisanim pojavama na vašem vozilu . Dok ne obavite stručnu kontrolu motora jako pazite da ne pregrijete motor jer visoke temperature mogu oštetiti klipni mehanizam, cilindre, radilicu .

na vrh Povratak na vrh