Danas je: 25.05.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

BMW E60 520 D - OVJES LUPA

Datum objave: 08.10.2011 12:55:57
Slika
PITANJE:

BMW 2007, E60, 520d, u zadnje vrijeme osjećam u volanu kao da mi nešto škljoca, ko da ima zračnost ili lufta. Uglavnom kad izravnavam kotaće, i kod prelaska preko većih neravnina, kao da nešto na prednjim kotačima ima lufta. Bio sam na pregledu ovjesa i sve je ok. U čemu bi bio problem

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti ili istrošenja su : krajnici spona, spone volana, radijalni ležaj zubne letve, kugle ovjesa, potporne spone, hvatišta ovjesa, selen blokovi prednjih ovjesa, traverza prednjeg ovjesa. Uzrok sigurno postoji samo treba malo više upornosti da se to otkrije .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,5 TDI QUATTRO - ZAŠTO TEŠKO PALI ???

Datum objave: 08.10.2011 11:33:06
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim audi A6 2.5 tdi, quattro, karavan iz 1999. godine, 110 kw, AFB, i već već skoro 2 godine moj mehaničar (koji važi za više nego dobrog Audi mehaničara) ne može da riješi problem paljenja u jutarnjim časovima. Naime, čak i ljeti a pogotovo u jesen i zimu auto užasno teško pali, toliko teško da nekad znam i akumulator da istrošim zbog čega sam morao investirati u OPTIMA crveni akumulator. Ukoliko uspijem upaliti auto, pojavi se i popriličan oblak dima naravno iz auspuha. Čak i u toku dana moram 2-3 puta dati kontakt prije nego zaverglam. Mehaničar je čak instalirao i relej koji na svakoj temperaturi pali grijače, zamijenio je i neki senzor, Bosch pumpa je nova stavljena prije 2 godine iako sam stavio nepovratni ventil na nju nedavno jer sam primjetio da tako malo lakše palim ujutro, odnosno da se noću gorivo vraća u rezervoar zbog nekog nedostatka. Auto ne troši ni kapi motornog ulja, prešlo je 230000km i to je garantovana kilometraža. Vuča je odlična, nema vidljivih curenja ispod motora, auto perfektno radi bez ikakvih čudnih zvukova i s normalnim taktom. PREKLINJEM VAS DA MI JAVITE SVOJE IDEJE JER ne znam više šta mi je činiti a nemam niti kome odvesti auto ko će mi sa sigurnošću otkloniti kvar. UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! Matija

ODGOVOR:

Po logičnom redoslijedu navesti ću moguće neispravnosti i uzroke radi kojih motor teško pali . To su slijedeći razlozi : akumulator i elektropokretač moraju biti u stanju zavrtiti radilicu motora s više od 150 o/min , u sustavu goriva ne smije biti zraka, grijači moraju biti ispravni, filteri, kompresija motora mora biti veća od 24 bara, relej grijača, upravljački modul grijača, ECT senzor temperature motora, dobavna pumpa, regulator količin egoriva, dize, EGR ventil, senzor položaja pumpe visokog pritiska, visokotlačna pumpa, električna instalacija od motora do ECU centrale, kontrolni modul visokotlačne pumpe, upravljačko računalo motora ECU , senzor radilice, faza motora , istrošenje na bregastim osovinama . Ispitivanje treba započeti s provjerom faze motora, bregaste osovine, mjerenje kompresije, ispitivanje diza, ispitivanje grijača i tako dalje .

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA RAV-4 - KLIZI SPOJKA

Datum objave: 08.10.2011 11:02:07
Slika
PITANJE:

Postovani tek sam kupio toyotu rav 4 2005 godiste,i sad imam problem.kada auto spustim na mali broj obrtaja u 3 ili 4 ili 5 stepenu prenosa,i pritisnem gas,ono nece da krene kako bi trebalo,tj obrtomjer pokazuje veci broj obrtaja nego sto vozilo u stvarnosti ide(proklizava lamela).Interesuje me trebam li mjenjati kompletan set kvacila sa zamajcima,lezajem,potisnom plocom ili samo lamelu,posto nema problema ni sa cim ostali,ne krci mi mijenjac pri prebacivanju u bilo koji stepen prenosa i kvacilo dobro odvaja,hvala

ODGOVOR:

Kada se dogodi da proklizi spojka tada nema nikakve logike da se zamijeni samo lamela jer bi u tom slučaju za vrlo kratko vrijeme opet došlo do proklizavanja spojke. Kada se to radi onda treba zamijeniti kompletan set spojke kako bi opet dugoročno sve ispravno funkcioniralo. Na taj način štedite Vaše vrijeme i novac.

na vrh Povratak na vrh

NISSAN ALMERA 1,5 16V - LOŠE RADI

Datum objave: 08.10.2011 10:55:01
Slika
PITANJE:

Postovanje, imam nissan almeru N16 1,5 16v sa ugradjenim TNG uredjajem. Nedavno sam imao peh, pregorele su mi 2 bombine, pa sam ih zamenuo u kompletu sa sve 4 svecice. Nakon toga auto nije hteo da prima gas u toku voznje. Jedam majstor mi je rekao da je imao iskustva sa slicnim autom i da je problem u protokomeru. Na dijagnostici javlja gresku nekog senzora za vazduh, ali nista za protokomer. Promenio sam i njega i auto vuce kao lud, ali problem je u sledecem: U jutarnjim casovima kad ga upalim i krenem auto gubi snagu i pocinje nekontrolisano da cima. Cim pocne da postize radnu temperaturu cimanje prestaje, i tokom rada na TNG nema problema. Drugi problem je da prilikom rada na leru kad motor postigne radnu temperaturu dolazi do vibricija i neravnomernog rada motora, uz neznatno variranje ler gasa. Isti problem se desava i kod rada na benzin i na TNG. Inace imam sekvent uredjaj Auto gas Italija. Bio sam u par servisa i svi prebacuju gresku na prethodnog majstora. Inace upaljena mi je chek engine lampica od trenutka ugradnje TNG uredjaja. Interesuje me da li znate sta moze da uzrokuje ovakvo ponasanje motora? Unapred hvala.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba obaviti temeljiti pregled i dijagnostiku motora i to : mehaničko stanje motora, sustav elektronskog ubrizgavanja, sueta za stvaranje iskre na svjećicama . Moguće neispravnosti su : propuštanje na usinom kolektoru, razlika u tlakovima kompresije, podešenost ventila, senzor temperature motora, MAP senzor, TPS senzor zaklopke snage, zaklopka , aktuator minimuma, lambda sonda, električna instalacija od motora do ECU centrale, EVAP ventil rezervoara, sustav za stvaranje iskre na svjećicama , ECU centrala. Detaljnim ispitivanjem svaga što sam naveo sigurno se može utvrditi što je neispravno i otkloniti kvar/kvarove.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,4 16V - TRESE SE NA LERU

Datum objave: 08.10.2011 10:29:01
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, obraćam Vam se sa problemom na vozilu Renault Megane II 1.4, 16v, 2005.g. Naime dogodilo mi se da je pukao mikro remen, podletio u zupčasti i razbio mi cijeli motor. Našao sam drugi motor sa prijeđenih 75 000 km (ugradio ga je gospodin koji radi na Renaultima) na kojem je promjenjena oba remena i od onda mi motor u leru trese (čak se i vidi na kazaljci obrtaja kako varira). Kada upalim klimu obrtaji porastu i onda je malo mirniji. Na dijagnostici ne pokazuje nikakvu grešku. Unaprijed hvala, Srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Nakon ugradnje drugoga motora Vaš mehaničar je trebao ispitati : mehaničko stanje motora, sustav ubrizgavanja goriva, sustav paljenja . Nakon dobro obavljenog ispitivanja točno se može znati što je neispravno i zašto motor loše radi na leru . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, bregasta osovina ) , ECT senzor, MAP senzor,IAT senzor, TPS senzor zaklopke, aktuator minimuma, mjerač mase zraka, električna instalacija motora, senzor radilice, tlak goriva, injektori, leptirasti ventil, ECU centrala. Greška sigurno postoji samo je treba znati otkriti .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA 1,9 D - PROPADA KOČNICA

Datum objave: 08.10.2011 10:14:30
Slika
PITANJE:

imam skodu feliciju 19d 1998god jednom u mjesec dana mi propadne kocnica skroz,ili kad idem na duzi put isto propadne,a ovako kad vozim kracu relaciju 20 do 50 km je sve ok .hvala

ODGOVOR:

Kada se događa da propada kočnica kao što ste i Vi naveli , potrebno je detaljno pregledati kompletan kočni sustav . Moguće neispravnosti su : glavni kočni cilindar, radni kočni cilindri na kotačima, regulator tlaka kočenja, visokotlačne cijevi kočnice, kočne obloge , kočna kliješta.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 16V - LUPANJE OVJESA

Datum objave: 08.10.2011 10:07:17
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim Vaše mišljenje u vezi opisanog problema. Radi se o R Megane 1.6 16V iz 2003.godine. Unazad par dana pojavilo mi se lupkanje prilikom vožnje s prednje desne strane. U servisu je ustanovljen kvar unutarnje spone volana (desne) koja je odmah zamijenjena. Također sam prema preporuci odmah zamijenio i kuglu vilice na istoj strani te je nakon toga provjeren i centriran ovjes. Nažalost, lupkanje nije prestalo, a mehaničar ni naknadnim provjerama nije uspio ustanoviti odakle lupkanje dolazi. Bezuspješno je isprobavao i na dizalici i na kanalu. Dok auto stoji nemoguće je prouzročiti lupkanje identično lupkanju neispravne spone volana. Provjereni su svi ostali dijelovi ovjesa (kape amortizera,balans štanga,sponice,sami amortizeri,letva volana,svi gumeni dijelovi...) te nosači motora. Vozilo nije nikad bilo udareno i redovno je servisirano od prvog dana. Lupkanje se javlja u normalnoj vožnji neovisno o smjeru upravljanja i brzini kretanja. Unaprijed hvala na Vašem mišljenju. Lijepi pozdrav!

ODGOVOR:

Zvuk lupanja može dolaziti samo od pojedinih dijelova ovjesa , većinu od njih ste i Vi spomenuli . Jedino niste spomenuli vertikalne spone ovjesa i balans štangu. Ako ste u mogućnosti da navratite kratko do nas , besplatno ćemo Vam defektirati kvar.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 TD - CRNI DIM

Datum objave: 07.10.2011 17:50:31
Slika
PITANJE:

Poštovani,posjedujem lagunu karavan 1997 god 2,2td,napravljna generalka prije nekih 300km ali problem je u tome što baca crni dim u leru i u vožnji i povremeno mi trza, pa bi vas molio da mi kažete što da prvo pogledam jer neznam više što da radim

ODGOVOR:

Crni dim koji vidite je znak nepotpunog sagorjevanja odnosno prevelike količine goriva i premale količine zraka. Moguće neispravnosti su : faza motora, loše dize, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja , EGR ventil, visokotlačna pumpa, tlačne cijevi turbine, začepljen hladnjak stlačenog zraka, ventil turbine Wastegate, niski tlak turbine, začepljenje ispušnog sustava, velika količina gareži koja se nakupila u ispušnom sustavu, ispravno postavljena pumpa i podešenost pumpe.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT THALIA 1,5 DCI - TEŠKO PALI

Datum objave: 07.10.2011 17:27:19
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine, imam problem kod Renault Thalia 1,5 dci 2003 god.Prešao 111000 km. Problem je u tome što mi se u zadnje vrijeme teško pali ili se nikako neda upaliti pogotovo nakon što vozim jedno vrijeme, napravim od par minuta stanku i nakon toga jedva ga upalim, a ako ga i upalim motor radi kao s pola snage, počne cukati i ugasi se. U toku vožnje kada stanem na semaforu promjeni se zvuk motora , zatrokira i kao da će se ugasiti,i onda se normalizira, a u par slučajeva se i ugasio. Do sada u zadnjih njesec dana promjenio sam filter zraka, filter goriva, očišćen rezervoar goriva, RVG ventil promjenjen, GTM senzor (senzor mrtve gornje točke ) promjenjen, ali opet se isto sve dešava. Grijači su isto promjenjeni nedavno. Molim Vas odgovor u čemu bi bio mogući problem toga što mi se dešava, osim da servisiram još Bosh pumpu? U razgovoru s ljudima čuo sam da je jedan imao iste probleme i da je u pitanju bio katalizator, da li je to isto moguće? Pozdrav i zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Nije dobro mijenjati pojedine dijelove na bazi pretpostavki i na pamet jer se tako može teško doći do rješenja a stvara se i nepotrebni trošak . Radi toga bi trebalo detaljno ispitati sve dijelove i sklopove sustava dobave goriva i sustava za upravljanje motorom kako bi došli do saznanja što je zapravo neispravno. U ovom slučaju mogu navesti moguće neispravnosti a to su : prisutnost zraka u gorivu, nepovretni ventil za gorivo, električna instalacija motora, senzor tlaka goriva, solenoid za tlak goriva, senzor temperature motora, mehaničko stanje motora, dize, visokotlačna pumpa, ventil recirkulacije plinova, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - MALI HLADNJAK

Datum objave: 07.10.2011 17:17:11
Slika
PITANJE:

Poštovani! Da vas odmah pohvalim za strpljenje i zahvalim na vašim odgovorima koji nama amaterima puno znače. Javio mi se problem nha golfu 4, pušta vodu pored suvozačevih nogu kada se upali ventilacija na autu pa mi se čini da je riknuo mali hladnjak. e sad me zanima jel to teško promijeniti i da li se mora vaditi kompletna prednja armatura u vozili? ako mi to možete malo pojasniti bio bih vam zahvalan. Pozdrav

ODGOVOR:

Ako ste sigurni da to nije oborinska voda i da nije kondenzat od klime tada je navedena tekućina antifriz iz rashladnog sustava . Pratite trag curenja i točno vidite gdje isti nastaje . To može biti gumena cijev koja vodi do malog hladnjaka ili sam hladnjak. Za zamijeniti hladnjak potrebno je demontirati cijelu konzolu i volan . Posla ima puno i zahvat nije jednostavan.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,5 DCI - KOJI AKUMULATOR

Datum objave: 07.10.2011 17:11:26
Slika
PITANJE:

Postovani g.Mejicu, zanima me koje ulje (koja oznaka) je najbolje sipati u Renault Clio II, 1.5 DCI, 2002 god. i koliko litara treba nasuti, i na koliko predjenih kilometara treba mjenjati ulje. I drugo pitanje, ja u autu trenutno imam akumulator od 55 ampera pa me zanima da li treba da stavim jaci akumulator, auto sam kupio pre par dana. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Za Vaš motor treba koristiti sintetičko ulje 5W40 a količina ulja za motor je 5 litara. Ulje treba mijenjati svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje. Odgovarajući akumulator za ovaj motor je 70 Ah .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,0 TDI PD - NISKI LER GAS

Datum objave: 06.10.2011 21:07:34
Slika
PITANJE:

Gospodine Meiću, već smo kontaktirali i hvala na odgovoru. Imam još jedno pitanje: Može li se pojačati ler-gas na passatu 2.0. TDI 140 ks iz 2007. god. sa DSG mjenjačem? Naime, kada je topal radi na 720 obrtaja tako da svaki put kada krećem s mjesta, nakon što odpustim kočnicu i dodam malo gas, on malo "cukne" pri kretanju. Sa mjenjačem nema nikakvih problema. Kada ga ujutro upalim hladnoga, radi malo pojačanim gasom, vjerojatno pod "čokom" tako da mu je broj obrtaja oko 800 i tada kada odpustim, kreće bez ikakvog "cukanja" tj., bestrzajno. Hvala na vašem odgovoru i sretno u vašem radu.

ODGOVOR:

Normalni broj okretaja motora treba biti 800 do 850 o/min . To znači da je broj okretaja na leru kod Vašega vozila preniski. Broj okretaja se ne može podešavati jer time automatski upravlja računalo motora. Na Vašem vozilu sigurno postoji neispravnost radi tako niskog broja okretaja. Moguće neispravnosti su : ECT senzor, dize, električna instalacija i konektori , mehanički uzroci, upravljačko računalo motora. Potrebno je napraviti dijagnostiku motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 i. 85 KW - FLASH LUBE

Datum objave: 06.10.2011 20:50:59
Slika
PITANJE:

Pozdrav gosp.Meic,zaista vam hvala na prijasnjem odgovoru,ako imate vremena volila bih da mi rijesite jednu misteriju za mene.Posjedujem mondeo 85 kw u pitanju rekose mi zetec motor valjda je to tip motora,kaze mi moj majstor da moram ugraditi flash hube nekakva tecnost za hladjenje ventila,zato sto su keramicki valjda.Molila bih vas za pomoc sekvent je u pitanju da li je to zaista neophodno kod tog motora ili je to samo uzimanje novca,unaprijed zahvalna,veliki pozdrav iz BiH.

ODGOVOR:

Sva vozila koja koriste plinsko gorivo LPG ( ukapljeni naftni plin ) trebaju imati uređaj za hlađenje siceva ventila. Preciznije bi se izrazio ovako : neka vozila TREBAJU imati uređaj za hlađenje ventila a neka vozila MORAJU imati uređaj za hlađenje ventila . Vaše vozilo spada u grupu vozila koje MORA imati uređaj za hlađenje ventila. Ako toga nema uskoro ćete imati investiciju oko zamjene ventila i uređenja glave motora.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 146 1,4 T.S. - DETONACIJE U AUSPUHU

Datum objave: 06.10.2011 16:14:25
Slika
PITANJE:

Poštovani! vozim alfu 146 1.4 TS 2000. g. Dok je hladna, auto puca na auspuh, trza i nema dovoljno snage a i kad se zagrije na oko 5000 okretaja više ne ide dalje nego gubi snagu...prešla je 115 000 km i nedavno je mijenjan motorić minimuma...zanima me je li moguć kvar u svjećicama s obzirom na km, injektorima ili mjeraču protoka zraka te svakih koliko se godina ili kilometara mijenja zupčasti remen... unaprijed zahvaljujem...pozdrav!

ODGOVOR:

Pucanje u auspuhu najčešće nastaje radi neispravnosti sustava za stvaranje iskre na svjećicama a neispravno može biti : svjećice, kablovi, bobina , probijanje visokog napona . Zupčasti remen se mijenja svakih 120.000 km ili svakih 6 godina.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,3 D - NE PALI KADA JE TOPLI

Datum objave: 06.10.2011 15:54:43
Slika
PITANJE:

Uz dužne pozdrave, poštovanje i svaku pohvalu na kvalitetnim odgovorima. Prijatelj mi ima auto ,,polo,, mislim 87-mo godište, 1.3 dizel 37 KW. Ima problem prilikom paljenja kada je motor vruć. Naime, kada pali na hladno pali bez problema, ali kada ga duže vozi i ugasi ga onda mu teško hoće upaliti dok je motor još topao. Šta može da bude problem? Uz veliko hvala na strpljivim odgovorima. Pozdrav.

ODGOVOR:

Najčešći uzroci težeg paljenja kada je motor topli ili polutopli je slabija kompresija . Treba znati da se na spomenutom vozilu grijači pale samo kada je motor hladan . Kada je motor zagrijan grijači ne rade jer ih isključuje senzor temperature motora. U takvim slučajevima može se električnom doradom napraviti da grijači rade i kada je motor topli . Nakon toga će Vaš prijatelj moći paliti motor u svm temperaturnim uvjetima.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,9 TDI - ULJE NA AUSPUHU

Datum objave: 05.10.2011 14:14:35
Slika
PITANJE:

seat ibiza 1,9 tdi 81kw 2001g. u zadnje vrijeme gubio na snagi i počeo jako dimit,danas je izbacioulje kroz auspuh,šta je se desilo i što mi je činit?

ODGOVOR:

Ako je motor izbacio ulje na auspuh došlo je do oštećenja mehaničkog sustava motora . Najčešće su to klipni mehanizam , turbina , vodilice ventila . Pregledom motora može se točno utvrditi što je neispravno , odmah predložiti rješenje i navesti cijenu popravka. Odmah obavite spomenuti pregled jer vozilo u ovakvom stanju nije za upotrebu .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - GUBI SNAGU

Datum objave: 05.10.2011 14:08:05
Slika
PITANJE:

opel vectra 2,0 dti 2004 g. pali se lampica katalizatora i auto gubi snagu?do cega moze biti? hvala!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : filteri, nečist rezervoar, faza motora, APP senzor pedale gasa, dize, MAF mjerač mase zraka, regulacioni ventil turbine, MAP senzor za tlak u usisnom kolektoru, EGR ventil, regulator količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja, VT pumpa, senzor pedale kočnice, ECT senzor , senzor temperature goriva, senzor radilice, djelomično začepljenje ispušnog sustava, električna instalacija, ECU centrala. Nakon dijegnostike motora mogao bih dati točan i jednostavan odgovor . Pojedine dijelove nemojte mijenjati na osnovu pretpostavki .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 GHIA - SVIJETLI ABS

Datum objave: 05.10.2011 13:59:37
Slika
PITANJE:

Na Ford Mondeu 2.0 i Ghia 94g upalila se lampica za ABS i za sustav protiv proklizavanja (mislim da je ESP- ispravite me ako griješim)Postoji i indikator o istrošenosti kočnica ali ta se lampica ne pali. Malo se pale pa malo gase..Par dana dobro,pa opet upaljene.(blinkaju) Napominjem da auto koči normalno i da nisam primjetio ništa neobično. Svjestan sam da treba pregledat cijeli sustav da se vidi šta je ali ne vjerujem da je riječ o većem problemu.Molim mišljenje.

ODGOVOR:

I ja dijelim Vaše mišljenje da nije riječ o većem problemu . Moguće neispravnosti su : kontakti i konektori na senzorima kotača, pad napona na konektorima električne instalacije ABS-a radi oksidacije kontakata, neispravan neki od senzora, povećana zračnost u nekom od ležaja kotača, nečist nazubljeni vijenac ili senzor na nekom od kotača, neispravan hidraulički blok ABS-a , neispravno računalo ABS-a .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,5 DCI - CRNI DIM

Datum objave: 05.10.2011 13:50:04
Slika
PITANJE:

Postovani g. Mejicu. Imam jedno pitanje koje je vezano za Renault Clio II, 1.5 dci, 48kw. Auto upali iz prve, posle voznje nekad nece da upali iz prve odnosno malo za vergla i nakon ponovljenog paljena upali i drugo pitanje kad dodam jak gas u leru auto pocne izbacivati crni dim pa me zanima u vemu bi mogao biti problem. Inace auto je preslo 200000 i normalno radi. Hvala Vam

ODGOVOR:

Ako motor ponekad otežano pali treba pregledati slijedeće : stanje akumulatora, električne kontakte i konektore na električnoj instalaciji motora, prisutnost zraka u gorivu, nepovratni ventil za gorivo, mehaničko stanje motora, senzor tlaka goriva, solenoid tlaka goriva, ECT senzor, dize, ECU centralu. Crni dim se može pojaviti radi slijedećih neispravnosti : filter zraka, propuštanje na tlačnim cijevima turbine, EGR ventil, dize, ventil turbine Wastegate, MAP senzor, IAT senzor, senzor temperature stlačenog zraka, APP senzor pedale gasa, djelomično začepljenje ispišnog sustava, VT pumpa .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 2,0 DI X20DTL - VAKUM PUMPA

Datum objave: 05.10.2011 13:35:03
Slika
PITANJE:

Poštovani!Molim Vas da mi odgovorite!Može li se vakuum pumpa reparirati i dali to netko uopće radi ili se može ugraditi rabljena ili mora nova?Dali je komplicirana izmjena i mora li se još nešto izmijeniti prilikom njene izmjene?Automobil je vectra b 2.0DI 1997g.60kw,motor X20DTL.Jedan ulaz na pumpi(ulaz sa serva)je u funkciji(neznam koliko dobro)kočnice rade,dok drugi nije(ulaz sa vakuum-elektromag. ventila.Auto slabo vuče.Može li duža vožnja auta u takvom stanju prouzročiti još kvarova? Hvala! Srdačan pozdrav!

ODGOVOR:

Vakum pumpa ( krilna pumpa ) na vašem vozilu stvara podtlak za rad servo uređaja kočnice i za rad pneumatskih ventila koji vrše regulaciju turbine. Ova pumpa se ne može popravljati nego se u slučaju kada je neispravna ugrađuje nova. Za onoga tko zna izmjena nije komplicirana . Motor slabije vuče jer ne radi sustav za regulaciju turbine. Vožnja s ovakvim stanjem neće prouzročiti neka oštećenja jedino što će biti povećana potrošnja goriva .

na vrh Povratak na vrh