Danas je: 28.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT TWINGO 1,2 i. - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 04.09.2011 23:57:43
Slika
PITANJE:

Renault twingo 1,2 , 2005 god. Nedavno na godišnjem točila sam benzin na jednoj benz,na moru, nakon toga auto nije htio upaliti, davanjem kontakta i nakon što su se signalizirajuća svjetla ugasila do tada je sve bilo uredu, a onda okretanjem ključa do kraja sve je zablokiralo, kontrolne lampice su počele nizmjenično treptati,žmigavci i sve se upalilo,i dalje ništa. Odgurali smo auto u stranu da ne smeta, i pokušala sam opet upalit tada je htio. Nedaleko zatim nakon stanke kojih 20 min, opet isto, auto nije htio upaliti, jedino na guranje. Moram napomenuti da do tog točenja benzina sve je bilo u redu. Auto je sad upalio bez problema dok je još vruć, al nakon stajanja ne.iako sam ga uspjela upaliti samo jednom i to nakon što sam tri puta dala kontakt bez okretanja ključa do kraja. Primjetila sam da mi pumpa na trenutke ne proizvodi zvuk kao inače pri kontaktu. Je li moguće da je krivo gorivo, auto inače normalno ubrzava, nema nikakvih trzaja i usporavanja pri vožnji. Moram napomenuti da je auto stajal 5 dana ali da je upalil bez problema, i to nekoliko puta prije putovanja, i onda nakon točenja benzina blokada, i sad se nemože uopće upaliti, prva pretpostavka je bio anlaser (zub-na zubu), ali tako iznenada, i svaki put, i to nakon točenja benzina, a do tada bilo sve u redu ??? Akumulator (suhi) pokazuje zeleno svjetlo. Senzor na radilici je bio mjenjan prije 7 mj. Auto je palio bez ikakvih problema sve do sada !!?? Savjeti ?? Hvala !!

ODGOVOR:

Gorivo nema utjecaja na probleme koje ste naveli. Na Vašem vozilu treba ispitati akumulator, elektropokretač i po potrebi kontakt bravu. Ako kapacitet akumulatora nije veći od 60% treba ga zamijeniti. Ako je elektropokretač u takvom stanju da vuče preveliku struju , potrebno je napraviti servis elektropokretača. Sve što sam napisao i nabrojio može se jednostavnim postupkom ispitati .

na vrh Povratak na vrh

VW BORA 1,6 i. - ISPLATIVOST UGRADNJE PLINA

Datum objave: 04.09.2011 23:53:57
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Zanima me vase misljenje o isplativosti ugradnje plina u Volkswagen Bora 1.6 benzin 74 KW / 101 KM 1999. godiste. Trenutna potrosnja po gradu je 10-11 litara. Kolika bi potrosnja bila nakon ugradnje i da li ugradnja plina moze prouzrociti neke druge probleme... Opcenito da li je to pametno uraditi??? Hvala unaprijed...

ODGOVOR:

Potrošnja plina je oko 10% veća od potrošnje benzina . Ako se plinski sustav ugradi kvalitetno , nema štetnih posljedica za motor. Opravdanost investicije morate izračunati sami na osnovu godišnje kilometraže koju napravite s vozilom.Sve o ugradnji plinskog sustava PRINS pročitajte na našoj stranici u rubrici Akcije/Novosti, a na naslovnoj stranici imate i kalkulator isplativosti, odnosno uštede na plinu.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 - NE UBRZAVA DOBRO

Datum objave: 04.09.2011 23:48:18
Slika
PITANJE:

Postovanje gosp. Meic za vas trud i rad. Imam audi 80, 1.8 benz, 79 kw, kazu mi da je to motor od golfa 2, serija je RP, a problem mi je slijedeci: prije par dana sam zamijenio karburator a problem je ostao skoro isti kao i sa starim a ocituje se u tome da kad dajem gas auto ne ubrzava bas nesto narocito, ali kad pustam gas osjeti se onda da auto ubrzava, da li moze biti problem neki oko vakumskih crijeva, jer cini mi se da mi to majstor nije bas dobro spojio, cak ima i viska crijeva. I da, kad dajem gas osjeti mi se gorivo, kako sa starim tako i sad sa novim-polovnim karburatorom. Unaprijed hvala i pozdrav iz Bosne i Hercegovine

ODGOVOR:

Točno je , glavni uzroci mogu biti : karburator, vakumi, dovod goriva, pumpa za gorivo, nečist rezervoar, sustav paljenja ( iskra na svjećicama ) , predpaljenje .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO TICO 0,8 i. - SENZOR TEMPERATURE MOTORA

Datum objave: 04.09.2011 23:42:20
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim Vas da mi odgovorite na pitanje vezano za senzor temperature motora (rashladne tekućine).Prilikom starta motora, koji pali bez problema, kazaljka na instrument tabli odmah ide na crveno i tu ostaje .motor radi normalno i u leru i u vožnji se ne pregrijava, ventilator se pali za hlađenje.Htio bih kupiti novi senzor ali u par trgovina neznaju koji je, odnosno pokazuje im samo u katalogu za daewoo matiz 0,8 a ja imam Daewoo tico 0,8 pa neznaju dali bi odgovarao?Lokalni mehaničar je mislio da negdje možda ima masu odnosno da nema kontakta ali ga nije uspio popraviti pa veli da bi bilo dobro promijeniti.Dali vi možda znate dali je isti senzor za Matiz i Tico? Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Navedeni senzor morate nabaviti na drugi način . Nazovite skladište dijelova Daewoo ( originalni dijelovi ) navedite broj šasije vozila i naručite originalni senzor ( indikator ) temperature motora . Nabavka neoriginalnih dijelova nije dobro rješenje.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,4 12V - VERGLA ALI NEĆE UPALITI

Datum objave: 04.09.2011 23:39:58
Slika
PITANJE:

Ovako imam auto Fiat brava 1.4 12v. kad dam kontakt cuje se pumpa da odradi svoje i kad se ugasi probam upaliti,vergla ali nece da upali? Probao sam u karburator ulit malo benzina i upali,radi dok ima benzina u karburatoru poslije se ugasi. Molim vas pomozite????

ODGOVOR:

Vaše vozilo nema karburator nego elektronski sustav ubrizgavanja ( monopoint ) kojime upravlja računalo. Provjerite tlak goriva, filtere, injektor, senzor pložaja leptirastog ventilaTPS, senzor ECT za temperaturu motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama. Za ispitivanje i dijagnostiku potrebno je imati odgovarajuću servisno dijagnostičku opremu i poznavati način ispitivanja.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,1 i.- NEKONTROLIRANO PALJENJE SVJETLA

Datum objave: 04.09.2011 23:36:33
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine meić javljam vam se prvi put . imam peugeot 206 1.1 iz 2003 god.problem mi je što se kratka svjetla pale sama u vožnji a prekidač je u isključenom položaju dovoljno je ga dotaknuti i svjetla se gase molim vas vaše mišljenje .unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Najprije treba ispitati prekidač za paljenje svijetala na volanu jer je on često uzrok nekontroliranog paljenja svijetala . Isti se ne popravlja nego se mijenja ako je neispravan. drugi uzrok je kutija osigurača i električna instalacija.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - ŠKRIPANJE U DESNOM KOTAČU

Datum objave: 04.09.2011 23:33:24
Slika
PITANJE:

Pozdrav gospodine Meić, na audiju a4 98 godiste cuje mi se skripanje u desnom tocku, ranije se javljalo pa samo od sebe prestajalo, a sad je konstantno vec 20-tak dana,zvuk cak-cak-cak je karakteristican i jak, kad se naslonim na krilo (i levo i desno), prilikom ulaska i izlaska vozaca ili suvozaca, i prilikom motanja volana u obe strane. Skinuo sam desni tocak i dok je auto na dizalici naslanjao sam se na oba krila, tresao ceo auto, upalio ga i motao volan do kraja u obe strane i nista se necuje,stavio sam klocnu ispod diska i kada sam spustio malo auto na dizalici culo se blago pucketanje a kada sam vratio tocak vec prilikom spustanja dizalice i leganja tocka na put ponovo se javilo pucketanje.Svi mi kazu da promenim amortizer, al mi je cudno sto zvuk dolazi iz centra felne, pa me zanima (posto je zvuk takav kao cesanje metala od tvrdu gumu), da li moze da bude u pitanju neka gumica na glavcini tocka ( od amortizera, ramena il nesto drugo) da ne kupujem amortizer napamet jer je isti potpuno suv, letva volana se ne cuje a oba gornja ramena sam menjao u zadnjih 6 meseci.Pozdrav.

ODGOVOR:

Navedeni zvuk treba točno locirati i utvrditi uzrok kako ne bi zamijenili ispravan dio . Moguće neispravnosti su : pojedini selen blokovi kotača, kugla oscilirajućeg ramena, aksijalni ležaj amortizera, spona volana, krajnik spone, ležaj, kočnica. Kao što vidite točan odgovor je moguć nakon direktnog uvida na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,9 TD - KOČNICE NE ZADOVOLJAVAJU NA TEHNIČKOM

Datum objave: 04.09.2011 20:48:21
Slika
PITANJE:

postovanje majstore.imam citroen xsara 1,9 td 98 godina imam problem sa kocnicama promijenio sam naprijed diskove i plocice i kocione cilindre otraga na zadnjem mostu trlomble i pakne i kocione cilindre zatim glavni kocioni cilindar a i dalje auto ne koci kako bi trebalo naime ne zadovoljava na tehnickom. u cemu je problem.hvala

ODGOVOR:

Mogući problemi i neispravnosti mogu još biti : regulator tlaka kočenja, fleksibilne cijevi kočnog sustava, nekvalitetni materijali, nestručno obavljen popravak kočnica. Ako ne dođete do kvalitetnog rješenja javite se.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,6 TD - KAO DA JE MOTOR NA OPRUGAMA

Datum objave: 04.09.2011 18:35:10
Slika
PITANJE:

Gosp. Meić vidim da imate lijepih savjeta ako mozete mi reći. Imam Audi 80 1.6TD+i 59KW 91 god. problem je kad idem uzbrdo ili nizbrdo ima kako da kazem trzanje kao kad ubacim u veci stepen vec sto treba na malo obratja i znaci ovo se desaje kad drzim na 1500-2500 obrtaja kao da je motor na oprugama a ne na nosacima gledao sam nosace motora ispravni i jos jedno uzrok potrosnje goriva nekad trosi vise nekada manje na istim relacijama i voznji. Hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu bih najprije pregledao fazu motora, kompresiju, dize . Nakon toga bih provjerio sve filtere, cijevi dovoda goriva, čistoću rezervoara . Na kraju bi po potrebi ispitao visokotlačnu pumpu i po potrebi obavio servis na pumpi. Ukoliko se ispravni nosači motora i spojka ( kuplung ) drugi uzroci ne postoje.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 166 - PROBLEM SA MJENJAČEM

Datum objave: 03.09.2011 23:09:26
Slika
PITANJE:

Poštovanje!! Imam Alfu 166 2.5 V6 99. god, imam problem sa mijenjačem, naime kada vozim malo duže u 5-toj brzini i kada usporavam hocu ubacit u 4-tu ručica mjenjača ide jako teško, nakon te vožnje ide teško i u rikverc..kada ponovno ubacim u prvu i do pete je sve uredu ali iz pete nazad u četvrtu opet ide teško...Lamela,ležaj i korpa su novi kao i ulje u mjenjaču...Jedino mi preostaje sajle mjenjača ali neznam kako ih naštelati? Koliko bi kod vas to koštalo? Unaprijed Hvala!

ODGOVOR:

Mogući uzroci su izvan mjenjača ili u samom mjenjaču . Izvan mjenjača to mogu biti komanda za šaltanje , zglobovi, mehanizam ručke za šaltanje. Javite se da najprije pregledam vozilo.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO 2,0 HDI - MOTOR PAO NA POLUOSOVINU

Datum objave: 03.09.2011 23:07:15
Slika
PITANJE:

Posjedujem Citroen Berlingo 2.0 HDI. Jučer mi se desio kvar i nakon "šlepanja" u ovlašteni servis (gdje sam i kupio vozilo), kažu mi da su ispali vijci motora (zbog toga što dizelski motor "trese), nakon čega je motor pao na poluosovinu i oštetio ju. Vozilo je prešlo cca. 40.000 km. Imam nekoliko pitanja: 1. Da li je moguće da se 3 (tri) vijka rasklimaju zbog trešnje motora? Zvuči mi jako nevjerojatno. 2. Da li se to moglo uočiti pri redovitom servisu? Već sam obavio 2 redovita servisa. Auto više nije pod garancijom (proizvodnja 2006.) Unaprijed hvala na pomoći.

ODGOVOR:

Nije moguće da se vijci nosača motora otpuste ako su isti propisno zategnuti . Na redovnom servisu postoji spisak radova i kontrolnih operacija koje se izvode i provjeravaju . Ako su navedeni vijci bili otpušteni dok je vozilo bilo na servisu , to se moglo primjetiti tijekom probne vožnje ali ne nužno . Sigurno se moglo primjetiti da se išlo provjeriti zategnutost vijaka nosača motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL MERIVA EASYTRONIC - ZRAČNOST U VOLANU

Datum objave: 03.09.2011 23:00:52
Slika
PITANJE:

Imam Opel Merivu easytronic 12 mj 2007.Auto ima 56000 km.Bila sam u servisu Opel da mi promijene ulje mjenjača ali su rekli da ne treba i niti kočnica.Osim toga cuje se pucketanje plastike u djelu volana i rekli su da moze biti letva motora ali da se ona mijenja kada je istrošenost 30%.Sta vi kažete na to, HVALA

ODGOVOR:

Ulje u mjenjaču se mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine. To važi i za ulje u kočnicama. Servis ili popravak volana se radi odmah kada postoji zračnost na volanu . Izjava da se to radi kada je istrošenost 30% je velika glupost.

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 520 i. - KATALIZATOR SE RASPAO IZNUTRA

Datum objave: 03.09.2011 22:58:52
Slika
PITANJE:

Postovani. Od nedavno sam vlsnik BMW E39 520i iz 1997.god.Imam par pitanja za vas. Kada se motor ugrije na radnu temperaturu na leru pali mi se lampica od pritiska ulja cim na najlaksi dodir gasa odmah se gasi u voznji se to ne desava.Uliveno je novo ulje Castrol Edge s novim filterom i jos samo promjenio indikator pritiska ulja misleci da je do njega ali se ispostavilo da nije. Drugo pitanje je primjetio sam da je katalizator prosuskao i da se totalno raspao iznutra dali to steti sto motoru sto se tice potrosnje i dimljenja lonac jer sam prmjetio otkada se to dogodilo da auto na momente dimi i da smrdi na auspuh. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Radi paljenja lampice tlaka ulja treba što prije izmjeriti tlak ulja koji mora biti iznad 0,9 bara kada motor radi na leru . Ako je tlak ulje niži , najčešći uzroci su ležajevi radilice ili pumpa za ulje. Neispravan katalizator šteti motoru , ugradite barem zamjenski.

na vrh Povratak na vrh

SUBARU JUSTY 1,2 i. - UZROK LUPANJA ??

Datum objave: 03.09.2011 20:25:13
Slika
PITANJE:

Poštovani, može jedno pitanje imam SUBARU JUSTY 1200 GLI 4WD 1994 godina, problem je sljedeći: kad upalim auto i kad radi u leru ispod motora se čuje neki zvuk kao da klapa željezo,i kada idem uzastranu na uspon kad promijenim iz manje brzine u veću opet se čuje klapanje i čim dodam malo jači gas prestane,isprva mi se činilo da je auspuh, provjerio sam ga, auspuh je ok, čak sam skinuo željeznu zaštitu oko auspuha ali i dalje se čuje zvuk klapanja, da li to može biti do diferencijala i da li je moguće to popraviti, kad uključim 4wd i kad je u 1 brzini počne malo trest motor. Nadam se da sam Vam približno objasnio situaciju. Unaprijed Vam hvala!

ODGOVOR:

Odgovor prema vašem opisu je da zvuk može nastati na : mjenjaču, nosačima motora, homokinetičkim zglobovima, ovjesima, hvatištima ovjesa, motoru, mjenjaču . Direktnim uvidom na vozilu ne bi bio nikakv problem točno navesti uzrok lupanja.

na vrh Povratak na vrh

LANCIA KAPPA 2,4 TD -LAMPICA CHECK

Datum objave: 03.09.2011 08:23:54
Slika
PITANJE:

Dobar dan imam lanciu kappa 2.4td 1995godina,imam jedan problem pali mi se lampice check,kada ujutro palim prvi put auto ta lampice nesvjetli i auto vuce nenormalno,kada ga drugi i vise puta palim upali se lampica check i auto slabije vuce,u cemu bi mogao bit problem,hvala

ODGOVOR:

Spomenuta lampica se pali kada sustav za dobavu goriva ( u ovom slučaju EDC pumpa ) ne radi ispravno . Najčešće greške su : senzor položaja pumpe, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja goriva, regulator količine goriva, istrošenje u samoj pumpi .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT THALIA 1,4 i. - CURI ANTIFRIZ IZA ISPUŠNE GRANE

Datum objave: 03.09.2011 19:58:18
Slika
PITANJE:

Na Thaliji 1.4 benzinac je počeo curit antifriz iza ispušne grane. Kad sam počeo skidat granu antifriz je skroz iscurio što znači da su šarafi od grane u šupljini od kanala za antifriz. Sa kakvom masom bi trebao ponovo namazat šaraf i stegnut granu?

ODGOVOR:

Navoje vijaka možete brtviti s kemijskim osiguračem Loctite ( plava boja ) . To možete nabaviti u svim trgovinama autodijelova.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 1,6 i. - LSGANO TRZA

Datum objave: 03.09.2011 19:51:35
Slika
PITANJE:

molim vas imam peugeot 405,1.6,96g,sve sam pokusao sto znam,auto lagano trza,kad je hladan donekle ok,al kad se ugrije ostane gas na 2,3 tisuce okretaja,mjenjao sam kablove svjecice,regulator minimuma,cistio sa sprejom kuciste gdje je klapna,cim auto ugasis i ponovo upalis okretaji se vrate u normalu,i jos nesto,u voznji zna ostat gas tako na 2,3tisuce ALI cim se totalno zaustavim sa auto okretaji padnu u normalu,znaci bez gasenja,molim vas recite neke razloge pa cu probat sam ako se moze,hvala vam

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : TPS senzor položaja leptirastog ventila, MAP senzor apsolutnog tlaka, ECT senzor temperature motora, MAF senzor protoka zraka, IAT senzor usisanog zraka, električna instalacija motora, aktuator minimuma, ECU centrala. Bez odgovarajuće servisno dijagnostičke  opreme i poznavanja načina ispitivanja nećete moći otkriti uzrok .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 1,9 TD - ZABRINUTOST RADI LOŠEG PALJENJA

Datum objave: 02.09.2011 23:34:00
Slika
PITANJE:

Evo gospodine Meiću, javljam Vam se još jednom sa pitanjem u vezi mog Audija 1.9 TD 1992.g. Poučen iskustvom uvjeren sam da mi Vi možete dati poprilično suvisao i točan odgovor u kratkom vremenu i tako mi pomoći u mojem problemu, živciram se već duže vrijeme, prvi mi je auto (pa muško). Ovako, kao što znate auto nije htio paliti na hladan motor (vani je bilo vruće), i sad, čovjek kod kojeg sam kupio auto je rekao da će on otkloniti kvar o svom trošku (ja i jedan mehaničar smo sumnjali na glavu motora), no on je samo "naštelao" grijače da se pale stalno, i to je rezultiralo paljenjem auta takoreć "na prvi zub" nakon što grijači odrade svoje i zagriju zrak u cilindru, nekih 10 sekundi moram čekat da mogu upalit auto dok se ne izgasi lampica. Moje prvo pitanje je: Koji kvar može uzrokovati nepaljenje auta bez grijača po ovakvom vremenu, ovaj moj motor prema vašim odgovorima bi trebao paliti "od šuba" po ovakvom vremenu. Da li je moguće polovično slaba kompresija pa grijači zagriju zrak u cilindru umjesto uloge cilindra? A drugo pitanje je: Auto dimi bijelo plavi dim pri dodavanju gasa, po danu se ne primjeti toliko, ali navečer dok su upereni farovi auta iza mene poprilično se primjeti, kao da se vozim po makadamu pa dignem prašinu iza sebe, neugodno mi je, ljudi se prestrojavaju u drugu traku. Čim je gas na min. ili ga nema, dim prestaje. Bosch pumpa je reparirana prije 3-4 tkm i to je napravio mehaničar u kojeg imam povjerenja tako da to odmah možemo isključiti. Eto znam da sam Vam roman napisao ali nemate pojma koliko bi Vam bio zahvalan kad bi mi ovako neiskusnom odgovorili na ova moja 2 pitanja, tako da barem znam na što trebam obratiti pozornost pri eventualnom servisu. Hvala Vam unaprijed gospodine Meiću!

ODGOVOR:

Ključni i najvažniji faktor za lagano paljenje motora je dobra kompresija . Na Vašem vozilu ona mora biti iznad 30 bara . Naveli ste plavo bijeli dim radi kojega Vam je neugodno. Dim nastaje radi ulja koje ulazi u cilindar kroz vodilice ventila i na klipne prstenove. Sve to ukazuje na loše mehaničko stanje motora . Pravi problemi će nastati u zimi kod niskih temperatura . Što bi bilo rješenje za Vas ? Najprije bih ispitao mehaničko stanje motora a to je kompresija i propuštanje cilindara . Nakon toga bih predložio rješenje a to bi moglo biti uređenje glave motora , uređenje bloka motora ili jedno i drugo. Nakon toga bi motor sigurno dobro palio i dugoročno bio dobar i pouzdan . Spajanjem grijača da rade stalno i dok je motor topli je samo produžavanje agonije i teškoća koje Vas čekaju.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO SX - ZVUK PROPUŠTANJA

Datum objave: 03.09.2011 19:47:59
Slika
PITANJE:

Poštovanje, imam punta sx 1998. god,interesuje me šta znači upaljena crvena lampica iznad lampice koja se pali kad je gorivo na rezervi? Također, sinoc kad sam parkirala auto iz haube (lijevo) mi se čulo kao kad guma je probušena pa ispušta zrak.Kad sam podigla haubu, pusilo se malo iz hladnjaka osjetio se neki miris. Voda, ulje, gorivo sve je ok, nije ništa falilo. Prošle sedmice je bio na tehničkom, nisu ništa zapazili

ODGOVOR:

Crvena lampica karakterističnog izgleda se pali kada sustav za regulaciju motora ili sam motor ne rade ispravno. Najčešći uzrok je poremečaj u količini goriva ili neispravna lambda sonda. Zvuk koji ste čuli kao propuštanje može nastati radi tlaka u hladnjaku : Pad tlaka nastaje preko čepa hladnjaka koji je ujedno i sigurnosni ventil . Zatražite mišljenje servisa a po potrebi napravite dijagnostiku motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 T - PUKAO ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 02.09.2011 23:18:44
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam pasata 1.8 T 2002 godiste 110 KW. Naime, kupio sam ga od pouzdanog covjeka koji je promjenio zupcasti prije 20000 KM. I zupcasti je izgledao OK. Vozio sam ga 10 dana nakon čega sam ugradio sekvencioni plin. Auto je nakon toga bio ok. Problem je nastao poslije 10 dana kada sam se vracao s sela. Auto se naglo zaustavio. Nakon sto sam stao ustanovio sam da je zupcasti pukao. Kada je majstor skinuo glavu i zastitnu plastiku od remenja naso je najsličnije pivskog cepa al samo deblji medju zupcanicima. Posato sam sumljičav prema covjeku koji je ugradjivao plin..on je dosao i odgovorio mi da zastitnu kutiju od remenja nije dirao uopste..Mene sada zanima je li moguce da je on stavio plin a da nije to morao dirati? I drugo da li je taj dio koji se nasao medju zubčanicima moga da bude od prije i da nije spao s moga motora (sigurnosni ventil ili sl.)? Zadnje je mjenjano ulje prije pola godine a zubasti prije godinu i po..Sta je potencijalin razlog pucanja remena? Na remenu se vide znatna osteenja koja je napravio taj cep prije nego sto je upao medju zubcanike? Da li postoji mogućnost da je to nemar plinskg instaletera, koji se kune da nije moglo to upasti tu tokom njegovog rada? Unaprijed zahvalan, Vladimir

ODGOVOR:

Kada se ugrađuje plinski sustav tada nema potrebe demontirati zaštitni poklopac zupčastog remena. Strano tjelo radi kojega je nastalo oštećenje ne mogu komentirati jer nemam mogućnost direktnog uvida na vozilu . Razlog pucanja remena je spomenuto strano tijelo koje je došlo u zahvat ispod zupčastog remena . Ne mogu komentirati zašto i kako se taj predmet pojavio kod zupčastog remena.

na vrh Povratak na vrh