Danas je: 26.05.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SAVJETI - TAJNI PREKIDAČ

Datum objave: 16.09.2011 22:56:42
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, molio bih vase cijenjeno misljenje o ugradnji " zastitnog (tajnog ) mehanickog prekida goriva - nafte" ugradnjom slavine sa kuglastim ventilom. Naime, interesuje me koja je pozicija pogodna za ugradnju ove "spravice" na cdi motorima /da li je postaviti na cijevi odvodne ili dovodne grane filtera za gorivo ?/

ODGOVOR:

Nije praktično ugraditi ventil ( slavinu ) za zatvaranje dovoda goriva jer cijevi za dovod goriva prolaze ispod podnice vozila a ne kroz kabinu. Bolje bi bilo ugraditi električni prekidač koji bi prekidao električno napajanje dobavne pumpe u rezervoarau . Za to treba samo malo žice i jedan mikro prekidač koji se može ugraditi ispod sjedala ili negdje ispod konzola a da je opet u dohvatu ruke.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,0 E - SUSTAV KOMANDE SPOJKE

Datum objave: 16.09.2011 22:59:56
Slika
PITANJE:

Radi se o audiu 100 2.0e 1994g. papućica kvaćila imala je prazan hod i stalno je stajala dolje. prominia sam hidraulićni cilindar onaj u kabini na papućici jer je ošla opruga i gumice. sad kad sam stavi novi papućica je tek sada skroz u podu. pokušavao sam ozraćiti na drugom cilindru sto se nalazi na mjenjaću i opet isto.Pa me zanima do cega je problem kako da to rijesim. HVALA

ODGOVOR:

Sustav komande spojke se može jednostavno odzračiti a za to trebaju biti ispravni slijedeći dijelovi : glavni cilindar spojke ( Vi ste ga mijenjali ) , radni cilindar spojke na mjenjaču, cijevni vodovi,  potisni ležaj, tanjurasta opruga spojke odnosno sama spojka . Razmislite što od navedenog još može biti neispravno.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 214 1,4 16V - U PRVOJ TRZA

Datum objave: 16.09.2011 22:46:13
Slika
PITANJE:

postovanje.imam pitanje za rovera 214 1.4 16 v 76kw 98 god.problem je u tome sto kad radi na leru kao da kasljuca i hoce da se ugasi pa sa hiljadu obrtaja sam skace na 1100-1200,i ugasio bi se i nebi.do posla mi je strasna guzva pa cak nekad znam u prvoj da predjem i po 3-4 km,jer je nemoguce ubaciti u 2.tad u 1 pocinje da trza u trenutku kad pocinjem da ubrzavam,u ostalim brzinama je sve ok.kazu da je motor zagusen i da odem na auto put sa gorivom od 100 oktana da ga malo stisnem i produvam.a isto tako kad ubrzavam u prvoj kad krene trzanje cuje se neko kleptanje isto kao neki nosac al oni su ok.proslu zimu sam stavio nove svjecice i filter goriva.to mi se desava odprilike od februara ove god.sta bi mogao biti problem,nadam se da nije nesto veliko,vecina kaze da bi mogao biti motor zagusen.molim vas za odgovor.unaprijed hvala i pozdrav za vas iz sarajeva;-)

ODGOVOR:

Točan odgovor što je neispravno na motoru može se dati nakon testiranja i dijagnostike Vašega vozila. Ovom prilikom mogu navesti moguće neispravnosti a to su : nečist rezervoar za gorivo, filter goriva, nečisti injektori, tlak goriva, MAP senzor, IAT senzor, EVAP ventil rezervoara, leptirasti ventil, TPS senzor, propuštanje na usisnoj grani motora, mehaničko stanje motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, električna instalacija motora, upravljačko računalo motora .

na vrh Povratak na vrh

CHRYSLER NEON 2,0 LX - NOSAČI MOTORA

Datum objave: 16.09.2011 22:43:21
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Molio bih Vas ako bi mi mogli pomoći oko problema sa autom i trebao bih vaše mišljenje ali i savjet. Posjedujem nekih godinu dana Chrysler Neon 2.0 LX, 2000.god., automatik, prošao 230.000 km. Drugi sam vlasnik i zadovoljan sam vozilom s obzirom da sam prošao prilično jeftino prilikom kupnj. Prema pričanju prvog vlasnika na motoru je mijenjan zupčasti remen (prije 5 godina, nosači motora (prije 3 godine) i još neke sitnice. Kaže da nije imao većih problema s njim osim tih par stvari i ono redovno što ide (filteri, svječice, ulje)... Nakon kupnje sam bio kod mehaničara i mehaničar je potvrdio te rekao da je motor u odličnom stanju s obzirom na kilometražu i da je sve ok što se tiče mehanike. Prije tri mjeseca auto se počeo tresti i to u početku slabije da bi zatim to postalo glasnije i iritirajuće. Otišao sam kod servisera misleći da se možda radi o svječicama ili uljnom filteru ali mehaničar je rekao da su mi bočni nosači motora (ima dva bočna i jedan glavni centralni) istrošeni i da bi ih trebalo zamijeniti. Drugi mehaničar je rekao isto ali da ipak nisu toliko istrošeni da bi se auto tresao zbog njih. Sad me zanima je li moguće da se nosači motora istroše već nakon 3 godine ili je u pitanju nešto sa mjenjačem jel se najviše trese kada prebacim stupanj u rikverc? I ako su bočni nosači istrošeni, znači li to da moram mijenjati i centralni? Unaprijed se zahvaljujem!

ODGOVOR:

Glavni zadatak svakog stručnog mehaničara je da točno utvrdi kvar , da predloži rješenje i da uz Vašu suglasnost otkloni kvar . Tako je to i u ovom slučaju . Nakon pregleda Vašega vozila treba točno reći što je neispravno i otkloniti kvar . Vi možete samo pitati za cijenu a stručnu ocjenu što je neispravno i što treba zamijeniti daje stručna osoba. Nakon što obavite popravak vozila na način koji je predložio stručnjak servisa , Vaše vozilo mora biti ispravno . Nosač motora se može oštetiti ili dotarjati i znatno ranije ako drugi nosači motora nisu ispravni ili ako motor neispravno radi ( velike vibracije motora ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 16V - GREŠKA NA MOTORU

Datum objave: 16.09.2011 22:32:59
Slika
PITANJE:

Poštovanje gosp. Meić. Imam problem s Opel Vectrom 1.6 16V 74KW 1998.god. U leru radi na 1200-1700 o/min, potrošnja je povečana i izbacuje lampicu za grešku na motoru i tijekom mijenjanja brzina ( dok je kvačilo stisnuto) zna povečati do nekih 3000 o/min, tj sam mi povečava okretaje u praznom hodu. Bio sam na diagnostici i na dijagnostici je izbacilo grešku "aktivator praznog hoda"; i meni su u obližnjem servisu promjenili motorić ler gasa. Ali meni i dalje izbacuje grešku na motoru, u leru sada radi od 900 - 1200 o/min ( znači da je malo smanjio) ali i dalje dosta više troši i dok mijenjam brzine tj. dok je kvačilo stisnuto sam povečava okretaje i dalje do nekih 3000 o/min. Taj motorić ler gasa koji sam mijenjao je zamjenski i nije orginal za opela. Sad neznam dali je zbog toga sto taj motorić nije original za opela ili je nešto drugo u pitanju. Unaprjed puno Hvala.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : leptirasti ventil, TPS senzor položaja leptirastog ventila, ECT senzor, MAP senzor, IAT senzor, propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalalcija od motora do ECU centrale, regulator tlaka goriva, ECU računalo motora.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,5 MPI - KAKO DEMONTIRATI BRAVICU PALJENJA

Datum objave: 16.09.2011 22:30:02
Slika
PITANJE:

Poštovani, na Hyundai accentu 1,5 MPI 1995.g. kako demontirati bravicu paljenja? Htio bi zamijeniti sa polovnom. Ključ nije kodiran. Hvala!

ODGOVOR:

Postupak : demontirati kotač volana, demontirati obloge oko volana, osloboditi prostor oko bravice, odspojiti električne vodove od bravice, odviti vijke koje fiksiraju bravicu ( vijci mogu biti bez prihvata za ključ odnosno bez glave radi sigurnosnih razloga i u tom slučaju se mora improvizirati kako bi se demontirali navedeni vijci ) . Postupak montaže je obrnuti i puno lakši od demontaže .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO II 1,9 D - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 16.09.2011 22:27:04
Slika
PITANJE:

Vozim fiat punto2 1.9d 2000.god,imam problem s paljenjem ,naime kad upalim auto svijetli kontrolna lampica,motor nepravilno radi i nece primit gas,ugasim i palim ponovno i sve je u redu(neki put ga moram do 10 puta upalit-ugasit)greska se povremeno pojavljuje na hladnom motoru i paljenju ujutro, kad ga malo zesce izganjam (preko 100km/h i obrtaji iznad3500)i auto odstoji 5min,sat ili dva greska se pojavi svaki put.kod normalne voznje (kad zena vozi) greska se ne pojavljuje na vrucem motoru.prije odprilike 7000km mijenjao sam filter goriva,zraka,ulja i ulje a u 11mjesecu prosle godine sam mu stavio sva 4 nova grijaca (Beru) makar je na 2 grijaca palio na -8C sasvim solidno.nekidan sam sve kontakte koji se nalaze oko motora(ispod haube) naspricao kontakt spejem,ako imate prijedlog sta da pogledam ili izmjenim da otklonim taj kvar bio bih vam jako zahvalan.

ODGOVOR:

U ovom slučaju postoje još dvije stvari koje mogu biti uzrok problema koje ste naveli . To su zrak u sustavu goriva i ili sustav za blokadu paljenja koji se nalazi na visokotlačnoj pumpi . Zrak u sustavu goriva možete ispitati i uzrok eventualno otkloniti . Problem s blokadom paljenja i visokotlačnom pumpom ne možete napraviti jer je za to potrebno demontirati i rastaviti pumpu. Ako treba javite se opet možemo Vam to riješiti.

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 Xi -CERAMIC POWER LIQUID

Datum objave: 16.09.2011 10:15:39
Slika
PITANJE:

Gospodine Meić volio bi da mi date odgovor na jedno pitanje koje me dugo muči.Radi se o ceramic liquid power.ako ga ulijem u motor da li će mi se poboljšati šta na motoru tipa manje potrošnje ulja,malo povratit snagu i živost kod ubrzanja itd šta je navedeno kod toga proizvoda.može li to štetiti za motor kasnije i traje li to oko 1000000 koliko piše.zanima me vaše stručno mišljenje o tome jer skeptik sam a svatko ima svoju priču.unaprijed zahvaljujem.s poštovanjem.

ODGOVOR:

Otvorite moji stranicu i sve što piše je istina, negativnih posljedica nema . Ja sam CPL stavio i u svoje novo vozilo u cilju zaštite i dobrog učinka na motor. Pojedine stranke su me nazvale nakon što sam im stavio u motor CPL i pitale , zašto im to nisam prije stavio u motor.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 2,0 DITD - SMANJILA SE SNAGA

Datum objave: 16.09.2011 10:23:40
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam mazdu 323f 2.0 ditd, 2000g. Znatno joj se SMANJILA SNAGA pa Vas molim za savjet u čemu bi mogla biti stvar.Slikovito, uz brijeg kojim se penjala u 4. brzini sada ide u drugoj, jedva.Dali je moguce da je vakum pumpa? Velika hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : filteri, zrak u sustavu goriva, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, tlak turbine, senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, dize, EGR ventil, ECT senzor, senzor položaja pedale kočnice, senzor radilice, začepljenje ispušnog sustava, električna instalacija motora, visokotlačna pumpa, ECU centrala. Navratite u servis pa ćemo pogledati u čemu je problem.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A-140 - NE ZNAM ŠTO NAPRAVITI

Datum objave: 15.09.2011 16:44:34
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Mercedesa A 140 s prijeđenih 150000 km. Na motoru je mjenjan lanac te je uređivana glava motora i stavljeni su novi hidropodizači. Kod svakog paljenja prvih pet sekundi radi kao traktor, kao da se podizači čuju i to se smiri. Kod vožnje od nekih 15 km ili kad se motor zagrije čuje se konstantno klepetanje. Glava motora je sad več drugi put bila skidana i uređivana i sve je u redu. Obično ujutro hladan motor neki put pritisnem gas i tek nakon nekog vremena prihvati kao da ga nešto duši. Nemam više snage s Mercedes servisom nikako da se to složi. Želim to složiti a nitko nezna u čemu je stvar. Koje je Vaša preporuka i što mi je činiti nakon svega? Moram napomenuti da prva lambda sonda javlja konstantnu grešku. Što postižem zamjenom lambde sonde s obzirom na njezinu visoku cijenu?

ODGOVOR:

Sve što ste spomenuli ukazuje na mehanički problem motora . Mogući uzroci su : neodgovarajuća brtva glave motora, uljni kanali u glavi motora, neodgovarajuće ulje, filter ulja, tlak ulja, faza motora, korektnost u izvođenju mehaničkih operacija koje su se obavljale . Bez obzira na cijenu pojedinih dijelova i cijenu lambda sonde, na Vašem vozilu svi dijelovi moraju biti originalni i prvoklasni . Samo na taj način i uz stručno obavljene radove na vozilu Vaše vozilo može biti ispravno.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,4 i. - STALNO GRIJE

Datum objave: 15.09.2011 16:35:16
Slika
PITANJE:

kupio sam novu corsu 1.4 i preuzeo je početkom ožujka 2011.g.Imam problem s zagrijavanjem prostora ispred mjenjača i s lijeve strane plastika se u vožnji toliko ugrije da skoro peče nogu ako je dotaknete.Išao sam u ovlašteni servis kod opel zastupnika kod kojeg sam i kupio vozilo, a dobio sam savjet voditelja servisa da upalim klimu i da puše u noge pa neće biti vruće i da sam kupio takav auto, jer je po njima problem u izvedbi motora za grijanje putničkog prostora, koji ima sam plastičnu klapnu i vruća voda iz sustava stalno prolazi baš ispod te plastika s lijevestrane i da još su mi taj motorić obložili nekakvim komadom izolacije iz nekog razbijenog vozila,bez ikakvog rezultata.Pitao sam nekoliko vlasnika istih ili sličnih opel corsi i nitko nema takav problem.Napominjem da je vozilo staro 6 mjeseci i pod garancijom je.Pokušao sam putem web stranice kontaktirati opel ali samo sam dobio uljudan komentar zahvale i interesa.Molimsavjet što da napravim obzirom da je praktično vrlo teško voziti na dužim relacijam jer u kabini je prevruće, aklima i ne mora uvijek raditi.Ispada da sam kupio klimu a ne vozilo. S poštovanjem, Davor Varenina

ODGOVOR:

Iz Vaše priče se može zaključiti da je to vozilo s manom. OPEL je ozbiljan proizvođač i firma koja sigurno može riješiti i problem na Vašem vozilu preko svoje servisne mreže. Na Vašem mjestu bih najprije provjerio da li postoji isti problem i kod drugih vozila istoga tipa i nakon toga bih zamolio ovlašteni servis da otkloni spomenutu primjedbu . Za mišljenje i intervenciju pitao bih i druge ovlašetne servise. Ako i nakon toga problem ne bi bio rješen slučaj bi prijavio državnom inspektoratu i udruzi za zaštitu potrošača . Vaše vozilo je u garantnom roku i zato se to mora riješiti ili se mora zamijeniti vozilo.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI- VOLAN

Datum objave: 16.09.2011 07:48:37
Slika
PITANJE:

Kada okrecem volan nekako mi je tezak i cuje se neka buka...a kada ga namotam bas do kraja kao da se neki elektomotor mali ukljuci...ne znam sta je...da nije mozda letva volana??

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : hidraulika volana, servo pumpa, tlačna cijev volana, mehanički sustav volana.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE SENIC 1,5 8V - NE MOGU UPALITI

Datum objave: 15.09.2011 16:12:21
Slika
PITANJE:

poštovanje imam renault megane senic 1.6i 8v 1997g problem je taj kad ga hoću upaliti dam kontakt i motor neće da starta a lampice se negube svjetle normalno to mi se dešavalo par puta i nekako upali ali sada više neće

ODGOVOR:

Najprije ispitajte da li je ispravan akumulator. Ako je akumulator dobar uzrok je elektropokretač . Na Vašemu vozilu elektropokretač se može servisirati.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,9 D - ŠKRIPI U RIKVERC

Datum objave: 15.09.2011 15:52:49
Slika
PITANJE:

pozdrav,sve pohvale na ovim besplatnim odgovorima. Imama FIAT Punta 2003 1.9 dizel 63 kw,kupljenog polovnog kada ga ubacim u rikverc nekad zaškripi mjenjač kao da nisam do kraja kvačilo stisnuo,a ustvari je stisnuto do kraja,to su šamse da zaškripi od 10 pokušaja jedanput ili dvaput; Auto je prešlo ~150.000 km unapred hvala za odgovor

ODGOVOR:

Kada šaltate u rikverc to morate radili polako . Stisnete pedalu spojke , pričekate 3 do 5 sekundi i onda šaltate u rikverc . Na taj način omogućite da se zaustave zupčanici u mjenjaču . Ako i nakon takvog šaltanja čujete škripanje , neispravna je spojka.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,2 16V - TEST PROKLIZAVANJA

Datum objave: 14.09.2011 22:21:21
Slika
PITANJE:

Zdravo, Imam Fiat bravo 1.2 16V 2001 SX i obracam vam se drugi put, jer sam iskreno zadovoljan vasim odgovorima na predhodno postavljena pitanja. Naime ovoga puta zanima me sledece: Pedala kvacila mi hvata iznad polovine, tako reci pri vrhu. Kada vozilo nije preoptereceno, auto ubrzava bez ikakvih problema, ali kada ga opteretim (2 odrasle osobe pozadi), osetim da je potrebno dodati poprilican gas pri polasku, a narocito kada je ukljucena klima. Zanima me na koji nacin mogu prekontrolisati kvacilo (lamelu), mada sam probao sa navodno nekim metodama (na vecim uzbrdicam 4 brzinom, start pri podignutoj rucnoj kocnici, pustanjem kvacila bez dodavanja gasa i sl.) Sobzirom da kako sam napomenuo da kvacilo hvata skoro pri vrhu, interesuje me dali je to uobicajeno za ovaj auto ili ne.? Napominjem da neproklizava i presao je 131500km. Zanima me vase misljenje i na koji nacin vi testirate kvacilo?

ODGOVOR:

Najbolji način za test spojke i test proklizavanja je u vožnji pri brzini od 80 km/h . Tada se vozite u četvrtom ili petom stupnju prijenosa i naglo dodajte gas . Ako spojka u tom momentu ne prokliže to je znak da je još dobra. Dobro bi bilo da u vozilu ima još koji putnik dok radite test.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - POČETNICA U VOŽNJI

Datum objave: 14.09.2011 22:23:50
Slika
PITANJE:

poštovani, ja sam početnica. položila sam prije 2 tjedna i imam pitanje u vezi lamele( passat, motor 1.9,benzinac, 2001.god). dok sam vježbala polazak s ručnom na uzbrdici dogodilo mi se nekoliko puta da mi se auto ugasilo, dala bi premalo gasa, a prebrzo pustila kvačilo. onda bih dala više gasa, a onda bi duže zadržala kvačilo. tada se začuo kao miris paljevine ili nešto slično tome. da napomenem, dok sam se vraćala unatrag kako bi ponovno pokušala poći ubacila bih u ler, al bi držala za to vrijeme kvačilo stisnuto do kraja. jel to sve moglo jako naštetit lameli i kvačilu i ako je koliko? (ispričavam se ako je pitanje malo čudno ili banalno, al tek sam početnik i usput žensko tako da ne znam dosta toga )unaprijed hvala :)

ODGOVOR:

Točno je da se spojka ( kuplung ) jako troši kada se pedala spojke ne otpusti do kraja . U ekstremnim slučajevima se osjeti i neugodan miris. To je siguran znak da je došlo do velikog termičkog naprezanja i u većini slučajeva istrošenja spojke. Ako imate teškoća u mijenjanju brzina ili u proklizavanju spojke prilikom naglog ubrzanja , potrebno je zamijeniti set spojke. Kada je pedala spojke stisnuta do kraja ( prilikom paljenja ) tada nema nikakvog oštećenja ili naprezanja na spojci .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 i. - POKAZIVAČ BRZINE

Datum objave: 14.09.2011 22:26:07
Slika
PITANJE:

FORD FOCUS 1.4 2001. AUTU DOK JE HLADAN U VOŽNJI NAKON NEKOLIKO KLOMETARA PRESTANE RADITI POKAZIVAČ BRZINE...OSTALE SVE FUNKCIJE RADE. NAKON NEKOG VREMENA TO SE ZNA ISPRAVITI, NEKAD I ODMAH A NEKAD I NE... KAD SE ZAGRIJE, NORMALNO RADI. DA LI JE PROBLEM U ISTRUMENT PLOČI ILI ? HVALA

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : davač impulsa na mjenjaču, električna instalacija od mjenjača do instrument ploče, konektori instrument ploče, sama instrument ploča. Najprije treba ispitati davač impulsa.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,4 12V - MOTOR SE PREGRIJAVA

Datum objave: 14.09.2011 10:07:56
Slika
PITANJE:

imam fiat bravo 1.4 12.v 1996 god. odjedanput mu se pocela penjat temperatura i grijat se motor i baca vodu na cep poklopca hladnjaka a ventilator se pali i vrti pa neznam u cemu bi mogao biti problem hvala

ODGOVOR:

Odmah provjerite ispravnost termostata i po potrebi ga zamijenite . Ako i dalje postoji problem s pregrijavanjem mogući uzroci su : začepljenje hladnjaka, pumpa za vodu, cijevi rashladnog sustava , zrak u sustavu . Nakon ovoga ostaje samo brtva glave motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT B3 1,8 GL - TEŠKO PALI

Datum objave: 14.09.2011 09:55:20
Slika
PITANJE:

imam pasat B3 1990.god, 1,8 GL sa ugradjenim plinom, oznaka motora PB snage 82 KW. Imam sledeci problem:prilikom startovanja motora posle voznje jedva upali kao da je akumulator prazan, prveverio sam struju punjenja i akumulator i OK je sve. A kad startujem motor pre voznje u bilo koje doba dana upali bez problema iz prve. Unapred zahvalan na odgovoru.

ODGOVOR:

Ako ste ispitivali akumulator onda sigurno znate koliki je trenutni kapacijtet akumulatora i koliki je pad napona akumulatora prilikom startanja . Ako je akumulator stvrno dobar ( kapacitet iznad 60% , pad napona do max. 9,8 V ) tada uzrok može biti elektropokretač . Kada nastane pad napona veći od dozvoljenog pojedini senzori, davači, aktuatori na motoru nemaju dovoljan radni napon i to može biti uzrok otežanog paljenja.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 2,0 HDI - PROBLEM DISPLAY-a

Datum objave: 14.09.2011 22:32:29
Slika
PITANJE:

XSARA PICASSO - ne radi display Poštovani, posjedujem Citroen Xsaru Picasso 2.0HDI 2001.g. i nedavno mi je prijatelj u svojoj radioni (koji inače radi u ovlaštenom citroen servisu) mijenjao male sijalice koje osvjetljuju display (putno računalo). Nakon promjene sijalica i spajanja na kotakte na desnom kontaktu se nešto zadimilo. Nije moguće spojiti krivo kontakt jer ima utora baš zbog toga. Radi se o velikom displayu na sredini komandne ploče koji se vizualno sastoji od dva dijela. Lijevi uredno radi, dok je na desnom mrak od kada su zamijenjene 2 sijalice. Zvali smo električara u citroenu i rekli su da se to zna dogoditi, te da je problem u tim sijalicama da nekad dođe takva serija sijalica koje su unutra krivo spojene i rade kratki spoj. Novi display košta cca 5000kn. Jedina nada mi je to što sam vidio da kada mi sunce sja iza leđa, tj. direktno u display onda se vidi sve na desnom dijeli display-a, tako da nije skroz "mrtav" te ispada da je samo problem u kontrastu koji je već podešen na maksimumu. Molim za savjet i preporuku za nekog autoelektričara koji bi mi mogao pomoći i koji je nadam se drastično jeftiniji od 5000kn. Hvala unaprijed. Pozdrav, Darko

ODGOVOR:

Ne dajem preporuke ni svjete za pojedine servise i autoelektričare jer to nije moje područje rada. Navedeni zaslon ( displey ) nema žarulje nego led diode . Moguće je da su stavljene neodgovarajuće diode i tom prilikom kada se spojila struja došlo je do oštećenja elektronika u samom zaslonu . U ovom slučaju nema kvalitetnog popravka jer je oštećen elektronski dio .

na vrh Povratak na vrh