Danas je: 18.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW TOURAN 1,9 TDI - TOPAO TEŽE UPALI

Datum objave: 20.08.2011 00:41:42
Slika
PITANJE:

pozz imam tourana 1.9tdi pd 74kw iz 2003 godine, koji teze upali kad je motor topao, novi akumulator sam stavio prije 6mjeseci. sa starim akumulatorom kad sam ga napunio pomocu ispravljaca, 10ak dana auto je dobro palio topao kasnije jedva upali, za hladnijih dana osjeti se da sporije vrti anlaser, ali sada i po vrucini ne osjetim da bas sporo vrti a slabije pali. mjereci voltmetrom, punjenje je nesto preko 14V. auto ima 135000km i nema nekih drugih nedostataka Hvala na odgovoru!

ODGOVOR:

Uz akumulator mora biti potpuno ispravan i elektropokretač . Ostali mogući uzroci su : zrak u sustavu goriva, relej dobavne pumpe, filteri, ECT senzor, dize, mehaničko stanje motora, električna instalacija od motora do ECU centrale.

na vrh Povratak na vrh

CHEVROLET AVEO 1,2 i.- KAKO POJAČATI SNAGU?

Datum objave: 20.08.2011 00:39:24
Slika
PITANJE:

Poštovani,Aveo 1.2 S -72 Ks .-2008 god. Podešavanje ventila nakon koliko km. i koliki je zazor usisnog -ispušnog ventila.? Auto prešao 12.000 km. Kako najjeftinije i provjereno pojačati snagu motora ,palenjem klime auto puno gubi i bitno mijenja vozne perfomanse mnogo je trom. Hvala na savijetima. Srd.pozdravi. S.

ODGOVOR:

Ventili se podešavaju svakih 30.000 km . Usisni ventil 0,25 mm , ispušni ventil 0,30 mm . Najjeftiniji način je modifikacija usisnog filtera i ispušnog sustava.

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO - NE MOŽE SE OTVORITI HAUBA

Datum objave: 19.08.2011 17:48:32
Slika
PITANJE:

Postovanje, u pitanju je fiat stilo 2002god, ne moze da se otvori hauba, kao da je spala ili pukla sajla od rucke za podizanje. Pa me interesuje na koji nacin otvoriti haubu da bi se to popravilo? Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Poklopac motora ( haubu ) može otvoriti stručna osoba . Najprje treba pogledati gdje je pukla sajla i ako postoji mogučnost da se odgovarajućim alatom ta ista sajla povuće . Ako to nije moguće onda se može djelovati direktno na bravicu i na taj način je otvoriti. Ovo je moguće u servisnim uvjetima a ne na cesti.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - ULJE U DIFERENCIJALU

Datum objave: 19.08.2011 17:23:07
Slika
PITANJE:

postovani vlesnik sam passata tdi 96kw 2002god 4 motion imam 2 pitanja dali se mijenja ulje u zadnjem diferencijalu auto ima 200000km i ponekad mi se na leru dignu okretaji na 1200 i nakon 10 sekundi se vrate u normalo dali je to opasno i zbog cega se to desava hvala

ODGOVOR:

Ulje u zadnjem diferencijalu je dobro zamijeniti svakih 60.000 km . Broj okretaja se na leru najčešće poveća radi : ECT senzora, aktuatora minimuma, potenciometra leptirastog ventila, MAP senzora, propuštanja na usisnom kolektoru.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 i.- PLAVI DIM

Datum objave: 19.08.2011 17:20:55
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim Vaše mišljenje o slijedećem - riječ je o Hyundai accent, 2001. god., 1,3 motor, 55 kw, benzin, prešao je 110.000 km. Prilikom kretanja, a nakon dužeg stajanja u leru, iz auspuha izlazi oblak plavog dima, koji se nakon toga nestaje. To se javlja isključivo nakon dužeg stajanja u leru. Ulje je 10w 40, a potrošnja je oko 0.5-1 L/1000 km. U vožnji inače ne primjećujem probleme. Što treba poduzeti? Hvala Vam!

ODGOVOR:

Plavi dim koji vidite ( miris po ulju ) je od motornog ulja koje kroz vodilice ventila ulazi u cilindre i tako stvara dim i povećanu potrošnju ulja. Kvalitetno rješenje je uređenje vodilica ventila i zamjena brtvila na vodilicama ventila. Za obaviti ove radove potrebno je demontirati glavu motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - PADA PRITISAK U PUMPI

Datum objave: 19.08.2011 17:17:54
Slika
PITANJE:

Imam renaulta clia 1.5 dci 2005god Zbog čega mu pada pritisak u pumpi i onda neće da pali tek nakon 5-6 puta osobito kad je vruć...unapred hvala

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : zrak u sustavu goriva, filter goriva, senzor tlaka goriva, solenoidni ventil za tlak goriva, visokotlačna pumpa, regulator količine goriva, nečistoća u rezervoaru.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 200 CDI - GDJE JE PRESOSTAT?

Datum objave: 19.08.2011 17:16:28
Slika
PITANJE:

Poštovani Zanima nas gdje se nalazi tlačni regulator za ventilator ili presostat ? Mercedes E 200 CDI W210 2000 Godina

ODGOVOR:

Navedeni dio se nalazi na tlačnoj cijevi sustava klima uređaja. Isti se vidi kada se otvori poklopac motora a nalazi se u blizini kondenzatora ili ekspanzionog ventila.

na vrh Povratak na vrh

VW EOS 2,0 TDI - CVILJENJE DTRAŽNJEG KOTAČA

Datum objave: 19.08.2011 00:01:16
Slika
PITANJE:

Poštovani, zamolio bih Vas pomoć oko detektiranja uzroka cviljenja desnog stražnjeg kotača na mom vozilu. Naime vlasnik sam VW EOS 2.0 TDI godišta 2007. Od prije mjesec dana na stražnjem desnom kotaču se konstantno pojavljuje škripanje i cviljenje. Pogotovo se to može čuti u desnom skretanju. Ponekad kada protisnem kočnicu škripanje zna nakratko prestati, ali samo na kratko. Ne znam da li je moguće putem mog opisa išta ustanoviti, ali ako je zamolio bih Vas pomoć i uputu što da napravim. Krajem mjeseca bi trebao ići na nešto duži put sa tim vozilom, pa bi to škripanje volio riješiti prije tog puta. Unaprijed hvala, Emil

ODGOVOR:

U većini slučajeva uzrok je kočnica. Ista može blago blokirati i tako zagrijavati disk pločicu koja povremeno škripi. Uzrok mogu biti i sama kočna kliješta koja proizvode isti efekt. Navedenu kočnicu treba rastaviti, doraditi i opet ugraditi. Ako vam se to ćini komplicirano možete se javiti od ponedeljka na dalje , popravak kratko traje .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 2,0 i. - ZAMJENA RAZVODNOG MEHANIZMA

Datum objave: 19.08.2011 17:14:27
Slika
PITANJE:

Poštovanje!ovako, preuzeo sam zajedno sa djevojkom auto od njenih roditelja! auto je Mazda 626 2.0i 85kw, 1998.god sa samo 83000 orginalnih kilometara! e sada, auto je uredan, kao iz salona.. uvijek radeni "svi" servisi u austriji sa servisnom knjizicom,ali nikada nije mjenjano remenje! na moje pitanje zasto oni kazu da jos nije dosao do 90000 na koliko im je receno da se remenje mijenja! a sta sa starosti?! ipak je tu u pitanju 13 god! e, sada! koliko bi kostao sav taj posao izmjene jer sam cuo da tu dosta stvari ide u kompletu, znaci da se ne isplati mijenjati dio po dio,a ja bi naravno htio sve u kompletu izmijeniti ali me ipak zanima okvirna cijena! I jos jedna stvar..tu sam citao vec jedno postavljeno pitanje da ovaj model mazde ujutro ima problema sa papucicom gasa, da je tvrda,kao blokirna! e pa tako je i na ovoj mazdi svako jutro, a roditelji od djevojke mi kazu da je to oduvijek tako i da za to ne brinem! hvala

ODGOVOR:

Vaše razmišljanje u vezi zamjene razvodnog mehanizma ( zupčasti remen, natezač, klizač ) je sasvim u redu . Interval izmjene je 90.000 km ali je i vremenski interval obično 10 godina. Stručna osoba može pregledati stanje zupčastog remena i procjeniti dali je potrebna zamjena odmah ili se to može napraviti na 90.000 km . Vaše vozilo mogu pregledati od ponedeljka na dalje i napraviti troškovnik s originalnim dijelovima i sa zamjenskim dijelovima prve klase koji su znatno jeftiniji. Ako Vas to zanima možete se javiti i telefonom .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO MATIZ - NE MOŽE UPALITI

Datum objave: 19.08.2011 17:10:16
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić, upravo mi auto ne može upaliti pa sam se odlučio pitati Vas. Imam Daewoo Matiz u kojem imam cd player koji je malo stariji i danas sam primjetio da ga ne mogu nikako ugasiti. U vožnji ga je moj suvozač izvukao van i otpojio žice, jer bi u protivnom potrošio sav akumulator što mi se već događalo. Nakon parkiranja auta i gašenja motora, auto više nije mogao upalit a primjetili smo da mu više ne blinka ni security lampica. Pri paljenju normalno vergla ali neće upaliti. Dali bi Vi možda znali što mi je činiti? Možda je izazvan neki kratki spoj? Dali je moguće to popraviti kod vas i kada?

ODGOVOR:

Najčešći razlozi radi kojih motor ne može upaliti je izostanak iskre na svjećicama ili elektronski sustav za dobavu goriva. Vašim vozilom se mogu baviti od ponedeljka na dalje jer tada opet počinjem raditi . Ako Vam je tako jednostavnije možete se javiti i telefonom od ove subote na dalje. Najbolje je na mobitel.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 1,4 i. - TOKARENJE ZAMAŠNJAKA ??

Datum objave: 19.08.2011 17:03:53
Slika
PITANJE:

Poštovani, zanima me koje ulje i koliko ide u getribu peugeot 306 1.4 1999 g. i da li se kod izmjene kvačila treba tokariti zamašnjak?

ODGOVOR:

U mjenjač ide 2 litre ulja a za nivo postoji i kontrolni čep. Zamašnjak se nikada ne smije tokariti.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 16V - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 19.08.2011 16:58:11
Slika
PITANJE:

Pozdrav g.Meić Unaprijed se zahvaljujem na pomoći.Imam Ford Escort 16 16v 1995 g.EFI motor.Problem se pojavio prije nekih par dana vozao sam auto čitav dan(svatovi) i normalno je palilo .Ujutro kad sam pošao kući nije bilo struje upalio sam ga preko kablova sa drugog vozila. Nekoliko dana je palio normalno i onda se opet isto desilo.Išao sam kod električara kupio nov akumulator,kaže da je punjenje u redu, ali se i dalje dešava isto.Kada ga upalim preko kablova auto ide normalno nikakvih problema nema iako je benzinac,međutim ugasim i odmah probam upaliti nekad ima struje i upali nekad nema i neće .Jedino što sam primjetio jeste da mi se ventilator motora pali čim upalim kontakt,međutim majstor kaže da nemože biti do toga.Možda vama kao majstoru može nešto značiti danas sam krenuo na posao i auto je upalilo stao sam u trgovinu nakon nekih 500 m kad sam izašao i pokušao upaliti nema struje da startuje. Još jednom se unaprijed zahvaljujem na pomoći

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu bih najprije ispitao da li neki od potrošača vuče struju iz akumulatora dok je vozilo u mirovanju, nakon toga bih ispitao napon punjenja i ispravnost elektropokretača . Po potrebi bi napravio servis elektropokretača . Na kraju ostaje samo električna instalacija kontakti i veza minusa s masom vozila.

na vrh Povratak na vrh

OPEL MERIVA 1,7 DTCI - CRNI DIM

Datum objave: 19.08.2011 14:21:40
Slika
PITANJE:

Postovani, molim Vas da mi pomognete oko problema koji mi se desava na OPEL MERIVI 1.7 DTCI 74KW 2005 G.P Problem se desava kad vozim npr. cetvrtom brzinom oko 70-80km/h,prebacim u trecu brzinu i dodam gas,iz auspuha se pojavi crni oblak dima,tako stalo kad prebacujem iz vece brzine u manju i dodam jako gas,dok se nikad crni dim ne pojavljuje dok vozim po gradu i neforsiram auto? Molim Vas za pomoc. L.P

ODGOVOR:

Uzroci radi kojih se pojavljuje crni dim su : filter zraka, propuštanje na tlačnoj strani turbine, senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, dize, nečista ispušna grana, EGR ventil, niski tlak turbine.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 1,6 i - KVALITETNA GENERALKA

Datum objave: 19.08.2011 16:55:22
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, recite mi direktno da li se isplati raditi generalka motora Peugeot 405 1.6 53 kw,benzin,jer sam čitao da neki primjerci istog modela su prelazili i po 500000km?Koliko bi to iznosilo otprilike , mislim cijena, u Vašem servisu?Moj Peugeot je dosad prešao 253000 km.Neki savjetuju da je dobro ugradti auto-plin,a neki da bi bilo dobro ubaciti diesel-motor.Ja poštujem Vaše znanje ,stručnost i iskustvo i volio bih da mi pomognete,iskrenim savjetom kao uvijek.I da, kolika je normalna potrošnja,gradske i vangradske vožnje za moj tip Peugeota nakon tolike pređene kilometraže i starosti.Hvala lijepo.Srdačan pozdrav.Aleksandar

ODGOVOR:

Točna cijena generalnog popravka motora se može navesti tek nakon neposrednog uvida u stanje motora . Kvalitetan generalni popravak kakvog ja radim i za koji dajem garanciju za vaš motor bi bio od 12.000,- kn do 16.000,- kn . Ako je vozilo u dobrom stanju i ako ste njime zadovoljni onda se takvo ulaganje isplati jer nakon toga motor opet dugo vozi kao novi . Ugradnja dizel motora je improvizacija i bila bi skuplja nego generalni popravak. Na osnovu navedenih informacija moći ćete donijeti odluku u vazi Vašega vozila.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 TD - U VOŽNJI OSTAO BEZ DOVODA GORIVA

Datum objave: 18.08.2011 23:44:14
Slika
PITANJE:

Dobar dan.Imam opel Astru 1.7TD,94 god,50kw.Auto mi je u vožnji ostao bez dovoda goriva,samo se ugasio i ne mogu ga više upaliti,prije negose ugasio čuo se nekakav zvuk kao TUNG,kao da je pukla sajla ili nešto slično pa me zanima šta se to dogodilo.Da li se je zaštopao dovod goriva ili je nešto drugu.Hvala,sa poštovanjem.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moguće su slijedeće neispravnosti : zrak u sustavu goriva, filter goriva, dobavna pumpa ( u sklopu visokotlačne pumpe ) , greška u fazi motora . Ako čujete strani zvuk prilikom paljenja motora savjetaovao bih da ne palite motor jer može nastati veće oštećenje. Ako ne nađete rješenje javite se opet , mogu besplatno pregledati Vaše vozilo .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II - INDIKATOR ZAGAĐENJA ZRAKA

Datum objave: 18.08.2011 23:41:36
Slika
PITANJE:

Pali se indikator zagađenja zraka i motor nepravilno radi na Meganu II iz 2005.godine. Hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Vaše vozilo mogu besplatno pregledati . Nakon toga mogu predložiti rješenje i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar. Najčešće neispravnosti su : elektronski sustav dobave goriva, pojedini senzori motora, upravljačka elektronika, mehanički uzroci.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 i. - ULJE CURI PO ISPUŠNOJ GRANI

Datum objave: 18.08.2011 23:39:48
Slika
PITANJE:

OPEL ASTRA CLASSIC 1,4 - ULJE CURI PO ISPUŠNOJ GRANI Dali će se zapaliti ulje kad cupi po ispušnoj grani,promijenit ću to uskoro dali možem nastaviti vožnju da se ne zapali ulje kad curi po ispušnoj grani?

ODGOVOR:

Isparavanjem motornog ulja ne stvara se eksplozivna smjesa . Međutim s moje strane bi bilo jako neozbiljno da Vam bez pregleda vozila kažem da se tako slobodno vozite. Ako se u mogućnosti dođite do Samobora je ću Vam besplatno pregledati vozilo i predlošiti rješenje. Ako treba zamijeniti brtvu može se i to u kratkom vremenu napraviti.

na vrh Povratak na vrh

BMW 328 - KAD SE UPALI NE RADE SVI CILINDRI

Datum objave: 18.08.2011 23:17:25
Slika
PITANJE:

Posjedujem Bmw 328i,godiste 2000,americki model,presao je oko 200 000..imam dva problema pa me interesuje da li su mozda povezani i kako da ih rijesim. Naime,kad upalim motor dok se ne zagrije kao da radi na manje klipova a uz to se i osjeti gorivo..? Druga stvar je posto je automatik,ako ga vozim malo zesce upali mu se lapica za mjenjac i pravi velike trzaje pri prebacivanju u drugu brzinu,bez obzira ako ga nastavim normalno voziti on i dalje pravi probleme. Onda moram da stanem ugasim ga par minuta i kad ga upalim opet radi normalno. Unaprijed zahvalan

ODGOVOR:

Moguće je da motor dok ga upalite ne radi na sve cilindra . Najčešći uzroci su : injektori, izostanak iskre na svjećicama, tlak goriva, propuštanje na usisnom kolektoru, kompresija. Najčešći problemi s mjenjačem su : nedovoljna količina ulja u mjenjaču, nekvalitetno ulje, začepljen filter mjenjača, električni ventili mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

IVECO DAILLY - DIFERENCIJAL

Datum objave: 18.08.2011 23:14:06
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI,ZANIMA ME NA IVECO DALLY,IZ 2007,OTVORALI SMO DIFERENCIJAL KRUNA JE I PINJOL NEOŠTEĆENI,TRKAČI SU MALO DOBILI NIŠTA STRAŠNO,LEŽAJ SE MALO OŠTETIO,ZANIMA ME KOLIKO JE OPASNO I KOLIKO SE MOŽE VOZITI PO TOME,JELI ZNATE CJENE LEŽAJEVA.HVALA.

ODGOVOR:

Diferencijal je vrlo opterećeni sklop ( velike sile na zupčanicima i ležajevima ) . Bilo koje sadašnje oštećenje može izazvati još veće oštećenje . Ja bih odmah obavio popravak diferencijala i tako dugoročno riješio taj problem. Cijenu pojedinih dijelova diferencijala saznati ćete u svakom ovlaštenom Fiat skladištu dijelova kada navedete broj šasije vozila. Lešajevi diferencijala ne moraju biti originalni . Isti se mogu nabaviti u specijaliziranim trgovinama za ležajeve .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. - GASI SE

Datum objave: 18.08.2011 19:33:54
Slika
PITANJE:

Postovanje! Imam veliki problem sa renault megan 1.6 ben,gasi se u voznji,i onda tesko upali,ne zanam sta mu je,to inace vozi kcerka u bosni,a ja sam kao sto vidite po adresi u kopenhagenu,bio ljetos dolje na odmoru niko nije znao ili hteo da to rijesi,to se ne desava bas cesto ali se desava,takodje imam problem i sa lampicom od obrtaja nekad sam dize kompresiju na 1500 obrtaja a nekad normalno radi na 600 a to sve sam radi,i sad se kao sto rekoh poceo sam gasiti. molim vas za bilo kakav savjet sta bi moglo biti. pozdrav,radan

ODGOVOR:

Vašim vozilom se treba baviti stručna osoba koja može nakon dijagnostike motora točno utvrditi što je neispravno i nakon toga predložiti rješenje. Moguće ne ispravnosti su : filteri, injektori, regulator tlaka goriva, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, mjerač mase zraka, aktuator minimuma, potenciometar gasa, brtva usisnog kolektora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh