Danas je: 31.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

BMW E39 520 i. - KATALIZATOR SE RASPAO IZNUTRA

Datum objave: 03.09.2011 22:58:52
Slika
PITANJE:

Postovani. Od nedavno sam vlsnik BMW E39 520i iz 1997.god.Imam par pitanja za vas. Kada se motor ugrije na radnu temperaturu na leru pali mi se lampica od pritiska ulja cim na najlaksi dodir gasa odmah se gasi u voznji se to ne desava.Uliveno je novo ulje Castrol Edge s novim filterom i jos samo promjenio indikator pritiska ulja misleci da je do njega ali se ispostavilo da nije. Drugo pitanje je primjetio sam da je katalizator prosuskao i da se totalno raspao iznutra dali to steti sto motoru sto se tice potrosnje i dimljenja lonac jer sam prmjetio otkada se to dogodilo da auto na momente dimi i da smrdi na auspuh. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Radi paljenja lampice tlaka ulja treba što prije izmjeriti tlak ulja koji mora biti iznad 0,9 bara kada motor radi na leru . Ako je tlak ulje niži , najčešći uzroci su ležajevi radilice ili pumpa za ulje. Neispravan katalizator šteti motoru , ugradite barem zamjenski.

na vrh Povratak na vrh

SUBARU JUSTY 1,2 i. - UZROK LUPANJA ??

Datum objave: 03.09.2011 20:25:13
Slika
PITANJE:

Poštovani, može jedno pitanje imam SUBARU JUSTY 1200 GLI 4WD 1994 godina, problem je sljedeći: kad upalim auto i kad radi u leru ispod motora se čuje neki zvuk kao da klapa željezo,i kada idem uzastranu na uspon kad promijenim iz manje brzine u veću opet se čuje klapanje i čim dodam malo jači gas prestane,isprva mi se činilo da je auspuh, provjerio sam ga, auspuh je ok, čak sam skinuo željeznu zaštitu oko auspuha ali i dalje se čuje zvuk klapanja, da li to može biti do diferencijala i da li je moguće to popraviti, kad uključim 4wd i kad je u 1 brzini počne malo trest motor. Nadam se da sam Vam približno objasnio situaciju. Unaprijed Vam hvala!

ODGOVOR:

Odgovor prema vašem opisu je da zvuk može nastati na : mjenjaču, nosačima motora, homokinetičkim zglobovima, ovjesima, hvatištima ovjesa, motoru, mjenjaču . Direktnim uvidom na vozilu ne bi bio nikakv problem točno navesti uzrok lupanja.

na vrh Povratak na vrh

LANCIA KAPPA 2,4 TD -LAMPICA CHECK

Datum objave: 03.09.2011 08:23:54
Slika
PITANJE:

Dobar dan imam lanciu kappa 2.4td 1995godina,imam jedan problem pali mi se lampice check,kada ujutro palim prvi put auto ta lampice nesvjetli i auto vuce nenormalno,kada ga drugi i vise puta palim upali se lampica check i auto slabije vuce,u cemu bi mogao bit problem,hvala

ODGOVOR:

Spomenuta lampica se pali kada sustav za dobavu goriva ( u ovom slučaju EDC pumpa ) ne radi ispravno . Najčešće greške su : senzor položaja pumpe, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja goriva, regulator količine goriva, istrošenje u samoj pumpi .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT THALIA 1,4 i. - CURI ANTIFRIZ IZA ISPUŠNE GRANE

Datum objave: 03.09.2011 19:58:18
Slika
PITANJE:

Na Thaliji 1.4 benzinac je počeo curit antifriz iza ispušne grane. Kad sam počeo skidat granu antifriz je skroz iscurio što znači da su šarafi od grane u šupljini od kanala za antifriz. Sa kakvom masom bi trebao ponovo namazat šaraf i stegnut granu?

ODGOVOR:

Navoje vijaka možete brtviti s kemijskim osiguračem Loctite ( plava boja ) . To možete nabaviti u svim trgovinama autodijelova.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 1,6 i. - LSGANO TRZA

Datum objave: 03.09.2011 19:51:35
Slika
PITANJE:

molim vas imam peugeot 405,1.6,96g,sve sam pokusao sto znam,auto lagano trza,kad je hladan donekle ok,al kad se ugrije ostane gas na 2,3 tisuce okretaja,mjenjao sam kablove svjecice,regulator minimuma,cistio sa sprejom kuciste gdje je klapna,cim auto ugasis i ponovo upalis okretaji se vrate u normalu,i jos nesto,u voznji zna ostat gas tako na 2,3tisuce ALI cim se totalno zaustavim sa auto okretaji padnu u normalu,znaci bez gasenja,molim vas recite neke razloge pa cu probat sam ako se moze,hvala vam

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : TPS senzor položaja leptirastog ventila, MAP senzor apsolutnog tlaka, ECT senzor temperature motora, MAF senzor protoka zraka, IAT senzor usisanog zraka, električna instalacija motora, aktuator minimuma, ECU centrala. Bez odgovarajuće servisno dijagnostičke  opreme i poznavanja načina ispitivanja nećete moći otkriti uzrok .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 1,9 TD - ZABRINUTOST RADI LOŠEG PALJENJA

Datum objave: 02.09.2011 23:34:00
Slika
PITANJE:

Evo gospodine Meiću, javljam Vam se još jednom sa pitanjem u vezi mog Audija 1.9 TD 1992.g. Poučen iskustvom uvjeren sam da mi Vi možete dati poprilično suvisao i točan odgovor u kratkom vremenu i tako mi pomoći u mojem problemu, živciram se već duže vrijeme, prvi mi je auto (pa muško). Ovako, kao što znate auto nije htio paliti na hladan motor (vani je bilo vruće), i sad, čovjek kod kojeg sam kupio auto je rekao da će on otkloniti kvar o svom trošku (ja i jedan mehaničar smo sumnjali na glavu motora), no on je samo "naštelao" grijače da se pale stalno, i to je rezultiralo paljenjem auta takoreć "na prvi zub" nakon što grijači odrade svoje i zagriju zrak u cilindru, nekih 10 sekundi moram čekat da mogu upalit auto dok se ne izgasi lampica. Moje prvo pitanje je: Koji kvar može uzrokovati nepaljenje auta bez grijača po ovakvom vremenu, ovaj moj motor prema vašim odgovorima bi trebao paliti "od šuba" po ovakvom vremenu. Da li je moguće polovično slaba kompresija pa grijači zagriju zrak u cilindru umjesto uloge cilindra? A drugo pitanje je: Auto dimi bijelo plavi dim pri dodavanju gasa, po danu se ne primjeti toliko, ali navečer dok su upereni farovi auta iza mene poprilično se primjeti, kao da se vozim po makadamu pa dignem prašinu iza sebe, neugodno mi je, ljudi se prestrojavaju u drugu traku. Čim je gas na min. ili ga nema, dim prestaje. Bosch pumpa je reparirana prije 3-4 tkm i to je napravio mehaničar u kojeg imam povjerenja tako da to odmah možemo isključiti. Eto znam da sam Vam roman napisao ali nemate pojma koliko bi Vam bio zahvalan kad bi mi ovako neiskusnom odgovorili na ova moja 2 pitanja, tako da barem znam na što trebam obratiti pozornost pri eventualnom servisu. Hvala Vam unaprijed gospodine Meiću!

ODGOVOR:

Ključni i najvažniji faktor za lagano paljenje motora je dobra kompresija . Na Vašem vozilu ona mora biti iznad 30 bara . Naveli ste plavo bijeli dim radi kojega Vam je neugodno. Dim nastaje radi ulja koje ulazi u cilindar kroz vodilice ventila i na klipne prstenove. Sve to ukazuje na loše mehaničko stanje motora . Pravi problemi će nastati u zimi kod niskih temperatura . Što bi bilo rješenje za Vas ? Najprije bih ispitao mehaničko stanje motora a to je kompresija i propuštanje cilindara . Nakon toga bih predložio rješenje a to bi moglo biti uređenje glave motora , uređenje bloka motora ili jedno i drugo. Nakon toga bi motor sigurno dobro palio i dugoročno bio dobar i pouzdan . Spajanjem grijača da rade stalno i dok je motor topli je samo produžavanje agonije i teškoća koje Vas čekaju.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO SX - ZVUK PROPUŠTANJA

Datum objave: 03.09.2011 19:47:59
Slika
PITANJE:

Poštovanje, imam punta sx 1998. god,interesuje me šta znači upaljena crvena lampica iznad lampice koja se pali kad je gorivo na rezervi? Također, sinoc kad sam parkirala auto iz haube (lijevo) mi se čulo kao kad guma je probušena pa ispušta zrak.Kad sam podigla haubu, pusilo se malo iz hladnjaka osjetio se neki miris. Voda, ulje, gorivo sve je ok, nije ništa falilo. Prošle sedmice je bio na tehničkom, nisu ništa zapazili

ODGOVOR:

Crvena lampica karakterističnog izgleda se pali kada sustav za regulaciju motora ili sam motor ne rade ispravno. Najčešći uzrok je poremečaj u količini goriva ili neispravna lambda sonda. Zvuk koji ste čuli kao propuštanje može nastati radi tlaka u hladnjaku : Pad tlaka nastaje preko čepa hladnjaka koji je ujedno i sigurnosni ventil . Zatražite mišljenje servisa a po potrebi napravite dijagnostiku motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 T - PUKAO ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 02.09.2011 23:18:44
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam pasata 1.8 T 2002 godiste 110 KW. Naime, kupio sam ga od pouzdanog covjeka koji je promjenio zupcasti prije 20000 KM. I zupcasti je izgledao OK. Vozio sam ga 10 dana nakon čega sam ugradio sekvencioni plin. Auto je nakon toga bio ok. Problem je nastao poslije 10 dana kada sam se vracao s sela. Auto se naglo zaustavio. Nakon sto sam stao ustanovio sam da je zupcasti pukao. Kada je majstor skinuo glavu i zastitnu plastiku od remenja naso je najsličnije pivskog cepa al samo deblji medju zupcanicima. Posato sam sumljičav prema covjeku koji je ugradjivao plin..on je dosao i odgovorio mi da zastitnu kutiju od remenja nije dirao uopste..Mene sada zanima je li moguce da je on stavio plin a da nije to morao dirati? I drugo da li je taj dio koji se nasao medju zubčanicima moga da bude od prije i da nije spao s moga motora (sigurnosni ventil ili sl.)? Zadnje je mjenjano ulje prije pola godine a zubasti prije godinu i po..Sta je potencijalin razlog pucanja remena? Na remenu se vide znatna osteenja koja je napravio taj cep prije nego sto je upao medju zubcanike? Da li postoji mogućnost da je to nemar plinskg instaletera, koji se kune da nije moglo to upasti tu tokom njegovog rada? Unaprijed zahvalan, Vladimir

ODGOVOR:

Kada se ugrađuje plinski sustav tada nema potrebe demontirati zaštitni poklopac zupčastog remena. Strano tjelo radi kojega je nastalo oštećenje ne mogu komentirati jer nemam mogućnost direktnog uvida na vozilu . Razlog pucanja remena je spomenuto strano tijelo koje je došlo u zahvat ispod zupčastog remena . Ne mogu komentirati zašto i kako se taj predmet pojavio kod zupčastog remena.

na vrh Povratak na vrh

OPEL MERIVA 1,8 16V - UKOČENI VOLAN

Datum objave: 03.09.2011 23:14:01
Slika
PITANJE:

Poštovani, na mojoj opel merivi 1.816v 2003.g.,povremeno se kod paljenja ne ugasi lampica eps ili se na trenutak ugasi pa opet upali,a rezultira se iznimno ukočenim volanom,jedva da ga mogu pomaknuti par cm i pri gašenju auta i ponovnom paljenju lampica se ugasi kao i sve ostale i nema nikakvih problema. Od kada mi se to javlja čitam o sličnim kvarovima i vidim da su oni česti kod meriva. U servisu su mi rekli da je stup volana koji košta oko 7000 kn,a još sam i neke druge izvore kontaktirao koji su mi tvrdili da je to do neke greške na kompjuteru i da oni to mogu 90% srediti bez novih dijelova. Jedan je naplatio 200 kn,a drugi nije ništa,ali problem se javlja i dalje... Molim pomoć jer mi se to baš ne čini kao bezazlen kvar. Dobro dok se javlja pri kretanju u stajanju,ali neće biti ni malo ugodno ako se počne javljati u vožnji,zasada nije... Srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti na servo volanu su : električni kontakti i konektori, električna instalacija, elektromotor, upravljačka elektronika servo volana. Dobro bi bilo provjeriti električne kontakte, konektore, električnu instalaciju . Ponekad je uzrok loš kontakt radi kojega servo nije u funkciji. Super bi bilo kada bi mogli za 200,- kn otkloniti kvar na servo volanu.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,9 D - NEMA SNAGE

Datum objave: 01.09.2011 16:16:01
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Citroen Xsaru 1,9d 2002god 51kw 220000KM i imam problem sa gubljenjem snage u voznji. Motor dok je hladan i u zimskim uslovima uglavnom radi bez vecih problema uz veoma rijetko dešavanje da izgubi snagu pri ubrzanju dok se u ljetnim uslovima i kada se zagrije navedni problem osjeti drasticno(radna temperatura je ljeti uglavom oko i iznad 90 stepeni C). Pri ubrzavanju te u situacijama preticanja ili voznje uzbrdo(najprimjetnije u 2 i 3 brzini) uprkos dodavanju gasa motor ne reguje i veoma sporo ubrzava te iznenada dobije snagu uglavnom pri pritisku kvacila te prebacivanju prenosa u vecu brzinu. Napominjem da sam pumpu od goriva remontovao dva puta kod dva razlicita majstora te je neposredno poslije remonta problem bio manje primjetan ali se ponovno vracao. Da li ste se Vi susretali sa slicnim problemem kod ovog tipa motora i postoji li mogucnost da je nešto drugo osim pumpe problem, sumnjam na diznu ili čak i na slabe karike. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Motor može izgubiti snagu radi slijedećih razloga : nečist rezervoar, nečisti filteri, zrak u sustavu goriva, loša kompresija, loše podešeni ventili, netočna faza motora, loše dize, začepljena usisna grana, začepljeni usisni kanali, začepljen auspuh, loš rad visokotlačne pumpe. Provjerite ( odnosno Vaši majstori ) sve što sam spomenuo.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,9 SDI - ZRAK U FILTERU GORIVA

Datum objave: 01.09.2011 08:40:18
Slika
PITANJE:

IMAM SKODU FABIU 19.SDI SERVISI SVI ODRADJENI AUTO REDOVNO ODRZAVANO MEDJUTIM JAVIO SE PROBLEM STO U SVIM BRZINAMA PRILIKOM VOZNJE I KAD SE PUSTI PAPUCA GASA AUTO SE KRECE ISTOM BRZINOM.BIO SAM U OVLASTENOM SERVISU ONI SU PROMJENILI NAFTNI FILTER KAZU DA U STAROM NIKAKO NIJE BILO GORIVA DA JE BIO SUH.POSLIJE TOGA AUTO JE BILO U REDU NAREDNIH 30 KILOMETARA I OPET ISTO.

ODGOVOR:

Spomenuli ste da u filteru goriva nema goriva a to ne smije biti tako . Filter goriva mora biti pun goriva bez ikakve prisutnosti zraka . U ovom slučaju pumpa za gorivo sigurno uvlači zrak . To se može događati radi neispravnih cijevi za dovod goriva, radi nepovratnog ventila za gorivo, radi samog filtera goriva, radi istrošenja ležaja na visokotlačnoj pumpi. Zatražite pomoć servisa koji zna otkloniti kvar na Vašem vozilu.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 D - OTEŽANO PUNJENJE GORIVA

Datum objave: 01.09.2011 08:31:30
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, Ispričavam se što se ponovno obraćam, evo već treći put u nadi da nisam dosadan, ali Vi ste jedan od rijetkih koji u većini slučajeva znaju kako riješiti određeni problem bez i da ga vide u živo. Čvrsto sam odlučio kada budem imao neki veći problem oko auta da ću doći iz Osijeka do Vas u Samobor na popravak, naravno ukoliko pristanete, jer uistinu smatram da ste trenutno najkvalificiranija osoba u Republici Hrvatskoj za utvrđivanje problema te otklanjanje istih na automobilima. Nadam se da ima i drugih kvalitetnih servisa i majstora, ali ja za njih ne znam, a sudeći prema količini pitanja i odgovora objavljenih na Vašoj stranici; ne znaju niti drugi. Moje je pitanje vezano za golf 2 1,6 d iz 1987. godine. Naime kada punim gorivo, nikako ne mogu napuniti rezervoar do vrha; diesel gorivo se nevjerojatno pjeni i prema kazaljci pokazivača napunim oko polovine zadnje četvrtine (prema mojoj pretpostavci trebalo bi stati još oko 7 litara), a pištolj za utakanje se potom stalno isključuje. Nakon toga sipam po malo do vrha i kada vidim gorivo stanem, ali kada napravim 1-2 kilometra gorivo se spusti u rezervoar i tada stane još cca 2 litre, ali opet nije pun i tako nekoliko puta. Vaš odgovor drugima na slične upite je da najvjerojatnije nije ispravan odušak zraka rezervoara, a ja vas najljepše molim za uputu gdje se isti točno nalazi, potom kako provjeriti njegovu funkcionalnost, te kako ga očistiti na navedenom modelu automobila. Unaprijed se najiskrenije zahvaljujem na odgovoru i želim Vam puno uspjeha u daljnjem radu.

ODGOVOR:

Problem koji ste naveli najlakše je riješiti tako de se demontira kompletan rezervoar. Na taj način imate pristup svim dijelovima rezervoara  a to su : uljevna cijev, cijev za odušak , ventil za odušak. Tom prilikom je dobro izvaditi i komandu pokazivača goriva . Tako se vidi i unutrašnjost rezervoara a isti se može očistiti i provjeriti unutrašnji filter rezervoara . Na ovaj način se može kvalitetno obaviti kontrola i popravak sustava za odušak rezervoara . Česti uzrok je cijev oduška koja zna biti deformirana ili prelomljena . Sve u što sumnjate treba zamijeniti ili doraditi.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - ABS ROTOFONIKA

Datum objave: 01.09.2011 08:02:38
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, vozim Renault Clio 1.5DCI iz 2005. godine kojemu se upalila ABS lampica. Kontrolnim pregledom sam ustanovio da je rotofonika pukla/oštećena te da jedan 'zub' fali, pa me zanima, mora li se zamijeniti cijeli kinetički zglob ili se može zamijeniti samo taj dio. Hvala!

ODGOVOR:

Navedeni dio sigurno nećete pronači kao pojedinačni dio . Isti dolazi zajedno s homokinetičkim zglobom. Kada bi kojim slučajem mogli nabaviti navedeni oštećeni dio isti bi mogli ugraditi i to bi funkcioniralo . Mislim da ćete morati nabaviti zglob s rotofonikom.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT BOXER 2,2 HDI - INTERCOOLER ZAŠTO ?

Datum objave: 01.09.2011 07:53:08
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić U odgovorima koji su ovde prezentovani nisam naišao na odgovor koji bi na neki način pomogao oko problema koji imam na vozilu Službe Hitne Pomoći a radi se o Peugeotu boxeru 2.2.Naime, već desetak dana vozilo na brzini 110-120km/h prestaje da vuče i postaje onako ,,šuplje" što bi u žargonu rekli. Na dijagnostikovanju je prijavljena greška da dobija jako puno zraka. Što je posebno interesantno, kada se filter zraka skine vozilo se ponaša potpuno korektno i bez prijavljivanja greške prilikom dijagnostikovanja.(Dobro sam napisao, kada se postavi filter zraka prijavljuje kao da dobija višak zraka. Danas je pronađen još i kvar na hladnjaku zraka, bukvalno je napukao dužinom jednog dela saća što može da dovede do naziranja rešenja problema. Za Vas samo pitanje, dali sve gore može da bude proizvod kvara na hladnjaku vazduha i zašto hladnjak izgleda kao da je pukao od naduvanosti. Ako je ,,havarija" nastala iz nekog razloga koji meni za sada nije poznat, rizik bi bio ugraditi novi (koji baš i nije pristojne cene) a da tj nedostatak nije otklonjen.U nadi da će te mi pomoći pozdravljam Vas. Dragan Ćirić-Ćira Dom zdravlja Odžaci

ODGOVOR:

Hladnjak stlačenog zraka ( intercooler ) je mogao puknuti radi tvorničke greške ili skrvene mane i radi prevelikog tlaka punjenja turbine. Novi hladnjak stlačenog zraka možete ugraditi ali tada izmjerite i tlak koji stvara turbina. Tlak turbine ne smije biti veći od 1,05 bara . Ako je tlak veći od navedenog potrebno je ispitati senzor tlaka turbine i sustav za regulaciju tlaka turbine .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - ZABRINUTOST RADI BIJELOG DIMA

Datum objave: 31.08.2011 15:18:33
Slika
PITANJE:

Postvani, imam problem sa BMW320d, u posudi za vodu non stop, dolazi vazduh a na auspuh pusi bijeli dim koji smrdi.Ujutru kad ga upalim na auspuh izbaci puno vode i bijelu pjenu.Temperaturu uopste ne dize.Neki majstori su mi rekli da je pukla glava, neki kazu dihtung a neki blok tako da ja sam ne znam sta je pa me zanima dali mi mozete odgovirit na post pitanje Hvala.

ODGOVOR:

Iz Vašega opisa se može zaključiti da rashladna tekućina ulazi u cilindar ( jedan ili više ) . Ako je to tako potrebno je demontirati glavu motora . Kada je demontirana glava motora tada će se znati da li je uzrok : brtva glave , glava motora ili blok motora . Iz vlastitog iskustva mogu reći da je u najvećem broju slučajeva uzrok brtva glave motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO 1,6 HDI - CURENJE GORIVA

Datum objave: 31.08.2011 15:04:13
Slika
PITANJE:

radi se o citreon berlingu 1.6 hdi 75ks curi mi gorivo a nemogu utvrditi gdje, vozio sam ga u servis pa kažu da je visokotlačna pumpa pokvarena i treba ju mijenjati.... sad zanima me koji su pokazatelji da je pumpa pokvarena jer auto vozi normalno ..... ima 45000kmaee

ODGOVOR:

Uobičajeni znakovi radi kojih se radi servis visokotlačne pumpe su loš rad motora, propuštanje goriva na glavnoj osovini pumpe. Ne mislim da je Vaše pumpa neispravna jer nemam uvid u faktično stanje . Curenje goriva je moguće i na cijevima za dovod goriva koja su u blizini visokotlačne pumpe. Zato najprije obavite točan uvid gdje curi gorivo a nakon toga ćete znati sve detalje  i cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 16V - TEŠKOĆE S PALJENJEM

Datum objave: 31.08.2011 14:47:13
Slika
PITANJE:

Poštovani. Imam renault clio 1.2 16V 2001. godina. auto ima 144000 tkm. Imam problema sa paljenjem. Bio na dijagnostici i rekli su mi da je pokvaren senzor radilice.Promjenio senzor radilice, svejčice. Auto i dalje teško pali. U čemu je problem onda. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Bez pregleda vozila i bez ispitivanja mogu navesti moguće uzroke radi kojih motor teško pali a to su : akumulator, elektropokretač, mehaničko stanje motora, propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalacija motora, ECT senzor, aktuator minimuma, injektori, tlak goriva, MAP senzor, filter goriva, tlak goriva, regulator tlaka goriva, senzor položaja TP ventila, MAF senzor, MAP senzor, IAT senzor, CPM senzor, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, ECU centrala. Najprij ebih ispitivao mehaničko stanje motora, akumulator, elektropokretač, tlak goriva.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - NE PALI

Datum objave: 30.08.2011 20:37:18
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, Već ranije sam se javljao glede problema sa Lagunom 1.9 dci 2004.Tada je bio problem sa lamelom i zamajcem koji sam i promjenio i sve je uredno radilo do prije dva dana ,kada sam zaglavio na godišnjem odmoru.Ujutro sam htjeo upaliti ali osim verglanja ništa.Uredno ubacim karticu i sve lampice uredno reaguju i potom se ugase ali auto samo kratko zavergla i ništa.Budući da nisam bio u prilici pozvati servis to sam zamolio prolaznike te upalio na guranje niz blagu strminu.Upalio je odmah ali sam potom vozio 250 km bez stajanja.Pomislio sam da je u pitanju akumulator,jer isti nije mijenjan od kupovine auta, ali lampica ne pokazuje da je akumulator prazan.Budući da ste mi i ranije pružili korektne upute i informacije na kojima sam neizmjerno zahvalan, molim vas da mi pomognete glede ovog problema.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu može nastati pad napona prilikom startanja motora . Ta pojava može izazvati blokadu paljenja jer pojedini senzori i aktuatori nemaju potreban radni napon . Kako bi izbjegli svaku sumnju obavite ispitivanje akumulatora i elektropokretača . Kapacitet akumulatora mora biti veći od 60% . Pad napona prilikom startanja motora ne smije pasti ispod 10V .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 SDI - KUPITI ILI NE KUPITI

Datum objave: 30.08.2011 20:05:56
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić U dva sam navrata več tražila Vaš savjet i oba ste mi puta pomogli za što sad koristim priliku da Vam od srca zahvalim. Veliko HVALA... i opet imam jedno pitanje da riješim za mene jednu veliku dilemu. Do sada sam vozila punoljetni Mercedes 190D. Služio me tako dobro da sam sigurna da nikad više neču imat tako kvalitetan a opet tako jednostavan auto za održavanje.Pošto je prešao jako puno km (513 000) došlo je vrijeme da ga zamjenim za nešto sa manje km. Kolegica mi prodaje Polo 1.9 SDI iz 2004. sa prijeđenih 120 000km. Ona ga je kupila novog i kilometri su stvarni.Sad pitanje za Vas? Kako se pokazao taj motor iz Vašeg iskustva što se tiče održavanja i učestalosti kvarova? Naime,meni se auto jako sviđa al ujak koji misli da zna nešto o automobilima me stalno odgovara, da kao da je rađen u Slovačkoj, pa da nema Bosch pumpu prek sajle...i još neke stvari koje sam i zaboravila kak se zovu. Toliko me zbunio da se bojim tak "kompliciranog" auta. Najljepše Vas molim sosp. Meić, jel to stvarno tak kompliciran auto? Unaprijed HVALA na odgovoru i želim puno zdravlja i sreće Vama i svim Vama dragim ljudima.... Lijep pozdrav

ODGOVOR:

Nema više vozila novije proizvodnje koji imaju mehaničko upravljanje motorom i koji su jednostavni za održavanje  . Vozilo koje ste spomenuli je solidne kvalitete i nije tako komplicirano za održavanje , dijelovi i servisi nisu skupi . Postoji još jedan motor koji se stavlja u Polo a koji je kvalitetniji od SDI motora , to je TDI motor . Međutim i SDI motor je dobre kvalitete. Ako je cijena za Vas prihvatljiva, provjerite mehaničko stanje motora i kupite navedeno vozilo . Nakon toga redovito radite servise , svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - BRIGA ZBOG CURENJA ANTIFRIZA

Datum objave: 30.08.2011 13:07:14
Slika
PITANJE:

Poštovani.Imam passata 1.9tdi 115ks 1999god.problem je ovakav:na bordcompjuteru mi je prikazao da provjerim rashladnu tekučinu i počeo je jako dimiti,međutim to se smiri i ponovo događa.nivo antifriza je jako pao u posudi.Molim Vas da mi kažete što bi to moglo biti.unaprijed hvala.pozdrav

ODGOVOR:

Ako je nivo antifriza nizak , senzor nivoa šalje informaciju koju Vi vidite na instrument ploči da nedostaje antifriza . Najčešći uzrok je curenje antifriza na motoru, na pumpi za vodu, na hladnjaku, na cijevima rashladnog sustava . Mjesto curenja treba pronaći i odmah otkloniti neispravnost.

na vrh Povratak na vrh