Danas je: 16.01.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SKODA FABIA - NE TREBA RADITI NEPOTREBNO

Datum objave: 12.10.2011 09:39:34
Slika
PITANJE:

Imao sam problem sa benzinom koji mi se pojavio u karteru.To se dogodilo na Fabiji.Vi ste mi rekli da se radi o injektorima ili brizgalici.Dao sam auto na servis i pri dijagnostici motora su rekli da nema kvara.Na moje inzistiranje su pregledali motor još jednom i ustanovili da drugi i treći cilinder propuštaju.Konzultirali su se sa centralom i rekli mi da moram mijenjat glavu motora da gubi kompresiju na ventile.Sada me zanima da li če promjena glave riješiti onaj prvi problem.Unapred zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Glava motora nije uzrok radi koje gorivo ulazi u karter i tako razrijeđuje motorno ulje . Zamjenom glave motora ( bez razloga ) neće se riješiti navedeni problem . Uzrok je sustav ubrizgavanja goriva i time se traba baviti . Ako motor ima slabiju kompresiju radi propuštanja na ventilima , glava motora se ne mijenja nego se ista obrađuje i uređuje ( tako mi to radimo ) . Ako ima kakvih nejasnoća možete se javiti i telefonom .

na vrh Povratak na vrh

NISSAN 240 SX - KOČIONI CILINDAR

Datum objave: 13.10.2011 23:09:39
Slika
PITANJE:

Poštovani! Posjedujem osobno vozilo NISSAN 240SX, god. proizv. 1989. Molim Vas ako mi možete pojasniti na koji način rastaviti glavni kočioni cilindar radi izmjene gumica. Hvala!

ODGOVOR:

Postoje dva tipa kočnog cilindra . Jedan tip cilindra ima osigurač koji se nalazi na početku cilindra i njegovim oslobađanjem klipovi se mogu izvaditi iz cilindra . Drugi tip cilindra ima dva vijka koja se nalaze na samom kućištu cilindra . Isti treba samo odvijanjem izvaditi i klipovi opet mogu van iz cilindra.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,2 i. - PUNO TROŠI - 2

Datum objave: 12.10.2011 08:58:47
Slika
PITANJE:

slučajno sam otkrio vašu stranicu i shvtio da stemnogima dali korisne savjete. Moj problem je potrošnja goriva Škode fabije 1,1 mpi. naime kupio sam auto prije mjesec dana 2003 god. 155000 km , uredan očuvan relativno povoljno. na povratku kući prešao sam 590km i potrošio oko 35 l goriva iza čega mi se upalia lampica goriva.napunio am pun rezervar ui u režimu gradske vožnje 7 km u jednom smijeru sa tri semafoa otprilike 10 min vožnje auto troši na 350 km 41 lgoriva .To mi se učinilo puno pa sam auto odvezao mehaničaru na pregled. Na testeru mu je javilo gešku prekida struje na prvom cilindu i halov davać . meštar je zamijenio svijećice jer je rekao kako nisu odgovarajuće .Međutim i slijdeće toćenje goriva nakon palenja lampice pokazuje otprilike istu potrošnju 41 l na 360km stim što sam u tom periodu manje koristio klimu.Nakon toga mi je majtor provjerio fazu kod namještenih oznaka na remenicama u nulu oba ventila na prvom cilindru bila u nuli što bi trebao biti znak da je faza uredu.Napominjem da mi auto postigne tek nakon 5-6 km postigne radnu temperaturu.na autu je prije mijesec dana napravljen servis na 155000 km (lanac , lančanici,semering, brtve , ulje ,filteri ,rashladna tekučina). Molim vas da mi date savijet dali je potrebno vršti dodatnu provjeru faze na lancu i lančanicima ,ili je jednostavnije promjeniti davače koji daju grešku . unaprijed zahvaljujem na savjetu u najboljoj namjeri

ODGOVOR:

Na Vaše pitanje sam već odgovorio . Vi ste u vašim pitanjima naveli dva različita podatka za vozilo . U prvom pitanju ste naveli da je to motor 1,4 i. a u drugom ste naveli da je to motor 1,1 i. a takvog motora nema . Potrošnju goriva ne možete testirati u gradskoj vožnji s hladnim motorom. Ovom prilikom ću spomenuti što utječe na potrošnju goriva : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, predpaljenje, zabrtvljenost usisnog kolektora ) , elektronski sustav ubrizgavanja ( senzori motora, davači, aktuatori, lambda sonda , tlak goriva, injektori ) , sustav paljenja ( kvaliteta iskre na svjećicama ) . Sva što sam naveo sigurno je poznato i Vašemu mehaničaru .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - NE RADI KLIMA NAKON PUNJENJA

Datum objave: 12.10.2011 00:13:28
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospon Meić! Riječ je o klima uređaju automatskom u Audi A4 96 god. Pošao sam da mi se napuni plin u mehaničara i on je to kakao kaže obavio i uredno naplatio punjenje i rekao da trebe preći najmanje stotinjak kilometara da bi ona počela hladiti kakao treba ali isto tako je rekao da je samo našao priključak za plin pri velikim okretajima,i da onaj drugi postoji samo kod novijih modela.Pa me zanima dali je to tako,KOLIKO IMA PRIKLJUČAKA ZA PUNJENJE PLINA I GDJE SE NALAZE. Kad sam isprobao klimu njeno hlađenje je bilo nikakvo samo iz jednei zlazne komore zraka u kabini je izlazio hladniji zrak a ostale su slale ne ohlađen isto tako i grijanje sam isprobao i ono se izgubilo. Možete li mi dati ikakav naputak šta da radim. Zahvaljujem..

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu postje dva priključka za punjenje klima uređaja, jedan priključak je na cijevi za visoki tlak a drugi priključak je na  cijevi za niski tlak . Prilikom servisa klima uređaja potrebno je zamijeniti dehidrator ( nečistoće, začepljenje ) i ekspanzioni ventil . Kada se napuni sustav s Freonom i kada se upali motor klima uređaj počinje odmah hladiti. Sustav dobro radi ako je temperatura zraka na ventilacijskim kanalima ispod 8°C . Na Vašem vozilu to može biti i oko 6°C.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 MPI - PUNO TROŠI

Datum objave: 11.10.2011 23:43:56
Slika
PITANJE:

kupio sam škodu fabiju 1,4 mpi koja mi troši između 11 i 12 litara u gradu. auto ima miran rad ne trza ali mi postigne radnu temperaturu tek nakon 5 -6 pređenih kilometara.pošto imam od kuće do posla svega 7 kilometara mislim da vozim skoro sa hladnim autm. odvezao sam auto u mehanićara oćitao je diagnostiku i pokazalo mu je grešku hallov davaća prvog cilindra .promjenio mi je svijećice, ali je potošnja bila ista 365km 42 litre goriva.molim vas da mi date savjet što da radim jer mi meštar kaže da auto nije u fazi i da mora rastavljati motor radi provjere lanca ilančanika iako je prilikom kontrole signala na remenicama utvrđeno da kad su signali poravnati svi ventili stoje u nuli.

ODGOVOR:

Kada motor nije u fazi isti ne bi imao snage, teže bi palio a potrošnja goriva bi bila još veća. Zatražite da Vam motor pregleda renomirani stručnjak . Nakon dijagnostike motora točno ćete znati da li je nešto neispravno ili nije. Utjecaj na potrošnju svakako ima gradska vožnja i činjenica da se motor ne stigne zagrijati. Radi kontrole obavio bih test potrošnje goriva na otvorenoj cesti .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 1,1 i. - PUCANJE IZ MOTORA

Datum objave: 11.10.2011 23:06:46
Slika
PITANJE:

Poštovani! Prije godinu dana sam kupio Peugeot 306,93 g. Auto ima ugraden 1.1 motor od peugeta 106,isto 93 g. problem je sljedeci, kada jace stisnem gas,ili , kada pokušam normalno startati motor puca na fergazer,teško pokrenem vozilo,jedino kada sam jako "nježan" na gasu onda ne puca. Najgore je to što sam zbog toga problema auto odvezao kod mehanicara koji mi je rekao da treba napraviti "generalku" i ja sam na to pristao.generalka me koštala 5.300,kn a auto je donekle radio tek par dana... mehanicar je rekao da je izmjeni ventile,brusio glavu,izmjenio piksne na cilindrima,izmjenio karike,ležajeve i još razno razne sitnice i da bi sada vjerojatno još trebalo izmjeniti fergazer da bi auto išao normalno. Meni taj njegov zakljucak nema smisla jer se nesto malo i ja razumijem u motore. možete mi,molim Vas , pokusati objasniti zašto motor puca na fergazer i zašto na cepu od poklopca motora jako puše zrak nakon zamjene karika...??? unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Uzrok pucanja koje ste opisali mogu biti slijedeći faktori : loše namještena faza motora, krivo podešeno predpaljenje, neispravna razvodna kapa ili statička bobina , loše podešeni ventili, krivo namješteni kablovi za svjećice, nečisto gorivo . Na čepu poklopca motora osjetite puhanje zbog loše kompresije motora . Loša kompresija je zbog istrošenosti cilindara . Kada su istrošeni cilindri klipni prstenovi ne pomažu nego se mora raditi strojna obrada motora. Obavezno potrežite boljeg majstora .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,2 HDI - CURI ULJE PO MOTORU

Datum objave: 11.10.2011 22:49:18
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu,posjedujem citroen C5 2,2 HDI iz 2002. Prilikom redovnog servisa primjetio sam da je prednja strana motora skroz masna.Majstor mi rece da je to najvjerivatnije EGR ventil. Na instrument tabli ne izbacuje nikakvu gresku,i auto radi normalno. Postoji li mogucnost ciscenja,reparacije ili potpunog izbacivanja tog ventila? Zamjena je,pretpostavljam,skupa. HVALA

ODGOVOR:

Na EGR ventilu nema ulja , isti otvara i zatvara prolaz za ispušne plinove . Masni dio motore treba oprati i nakon toga vidjeti na kojem mjestu nastaje propuštanje ulja . Najčešći uzrok je brtva poklopca ventila ili neki semering .

na vrh Povratak na vrh

SEAT LEON 2,0 TDI PD - ČUDAN ZVUK TURBINE

Datum objave: 11.10.2011 17:28:28
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim Seat Leon 2.0 TDI 140 KS iz 2006. godine. U posljednje vrijeme javila su mi se dva problema. Prvo, imam osjećaj da mi se turbina u vožnji nekako čudno čuje. Naime, auto vuče skroz normalno, međutim čujem kako turbina diše, kao da udahne pa izdahne. Da li je to normalno. Ništa se ne dimi i sve je ostalo skroz ok. A drugi problem mi je u prednjem lijevom kotaču nekakvo lupkanje odnosno točnije lagano zveckanje, što se posebice čuje kada u vožnji skrećem lijevo - desno. Dok sam mijenjao gume, rekao sam vulkanizeru da pogleda što bi to moglo zveckat, i čovjek kaže da je sve u savršenom redu. Unaprijed hvala na odgovoru. S poštovanjem, Marko

ODGOVOR:

Ako motor ima snage kao i prije tada zvuk koji čujete može nastati ako postoji malo propuštanje na nekoj od tlačnih cijevi turbine , drugi uzrok može biti istrošenje ležajeva turbine i povećana zračnost na osovini turbine. Radi ovoga bi trebalo što prije provjeriti tlak turbine i mehaničko stanje turbine . Zvuk lupanja na ovjesu mogu stvarati : kugle, krajnici, vertikalne spone ovjesa, selen blokovi, kočna kliješta. Kratkim pregledom vozila na servisnoj dizalici vrlo brzo se dolazi do spoznaje što je neispravno ili istrošeno .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN SAXO 1,4 i. - GASI SE DOK NIE ZAGRIJAN

Datum objave: 11.10.2011 17:16:54
Slika
PITANJE:

Poštovani, Vlasnik sam citroen saxo 97 god 1.4i Imam problem koji mi još ni jedan majstor nije mogao odgonetnuti SIMPTOMI: Događa se samo kad je auto hladan, upalim ga, pustim da radi par sekundi i pritom se ponaša kao da će se ugasiti, nakon što taknem papučicu gasa auto se ugasi. Nakon sto auto krene, zagrije se i dalje nema problema, sve do sljedećeg puta kada se auto ohladi na 2 do 3 sata i pri prvom paljenju se sve isto ponavlja Unaprijed se zahvaljujem na Vašem odgovoru! S poštovanjem

ODGOVOR:

Mogućih neispravnosti može biti više a to su uglavnom pojedine komponente sustava ubrizgavanja goriva ( senzori, aktuatori, davači impulsa, električna instalacija i konektori, tlak goriva, zaklopka snage ) , mehanički uzroci .  Kod ovih vozila imao sam više puta slučaj da je uzrok upravljačko računalo motora ECU .

na vrh Povratak na vrh

HONDA CR-V 2,0 i. - TEŠKO PALI KADA JE TOPLI

Datum objave: 11.10.2011 16:24:45
Slika
PITANJE:

Pošt.g.Meić, Vlasnik sam Honda CR-V auta 98.g.,139000 km.Dosada je radio bez problema,odnedavno auto ne mogu upaliti kada je motor topao.Znači dok je motor hladan pali bez problema, kada se zagrije neće upaliti, a ako slučajno i upali gubi gas i trza pri vožnji.Napominjem da sam otkrio da je i hladnjak motora probijen i da u njemu nema vode.Ima li to ikakve veze s paljenjem.Unaprijed se zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Ako u hladnjaku nema vode motor će se pregrijavati . Pregrijani motor ne može normalno paliti . Drugi uzroci koji mogu raditi smetnje su : senzor radilice, filteri, niski tlak goriva, nečisti injektori, pojedini senzori motora, aktuator minimuma, loša iskra na svjećicama, mehaničko stanje motora ( faza, komprasija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , ECU centrala. Najprije treba rješavati propuštanje na hladnjaku kako se motor ne bi pregrijavao .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES ML 270 CDI - GORIVO SE VRAĆA U REZERVOAR

Datum objave: 11.10.2011 15:55:10
Slika
PITANJE:

Mercedes ML 270 CDI - Problemi sa paljenjem Poštovani, Imam problem sa paljenjem na hladnom startovanju. Često se dešava da auto ne može upaliti. Dolazio mi je majstor za ispitivanje dijagnostike i utvrdio da nema tlaka u sistemu dovoda goriva. Pregledom instalacije nije utvrđena nikakva greška i svi priključci su suhi. Auto je upalio na infuziju i dosuo gorivo nafte u filter i nakon toga se činilo sve normalno, međutim, nakon nekoliko dana auto ponovo ne mogu upaliti. Molim vas da mi pojasnite zašto gorivo iz sistema nestaje, odnosno, vrati se u rezervoar, te da mi pomognete riješiti problem. U ovom slučaju sam u rezervoaru imala 2/3 goriva. Molim vas za savjet šta bih tačno trebala uraditi u ovom slučaju, tj. šta trebam ispitati i po potrebi zamijeniti. Unaprijed zahvalna, Slavica

ODGOVOR:

Gorivo se može vračati u rezervoar kada je neispravan nepovratni ventil za gorivo, kada u sustavu goriva ima zraka, kada cijevi dovoda goriva nisu ispravne , kada je neispravna dobavna pumpa, kada postoji oštećenje na usisnoj strani dobavne pumpe, kada su oštećene cijevi za povrat goriva u rezervoar. Pregledom Vašega vozila mogao bih točno navesti što je uzrok i predložiti rješenje. Prvom prilikom obavite pregled dijelova koje sam spomenuo .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 1,6 i. - VOZILO VUČE U LIJEVO

Datum objave: 11.10.2011 15:04:44
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam citroen xsara picasso benzinac 1,6 iz 2002. god., prešao 78.000 km. U zadnje vrijeme u vožnji vuče u lijevo. Odvodim je na optiku, ali tamo mi kažu da oba prednja kotača imaju lufta. I sam sam se uvjerio: kad ih se rukama obuhvati, pa prodrma, čak i kad nisu na dizalici, lupkaju, odnosno nisu kompaktni već imaju malo lufta. Još i prije sam osjetio laganoj vožnji klomparanje, kao da je nešto raskimano u trapu. Poslali su me kod mehaničara da riješim taj problem, pa da onda dođem na optiku. Što bi moglo biti u pitanju i koliko bi mogao biti trošak popravka? Pozdrav!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : krajnici spona, spone volana, selen blokovi ovjesa, kugle ovjesa, aksijalni ležajevi amortizera, vertikalne spone ovjesa, blokovi balans štange, hvatišta ovjesa. Cijenu pojedinih dijelova i cijenu rada će Vam reći Vaš servis nakon što pregleda Vaše vozilo .

na vrh Povratak na vrh

FIAT UNO 1,7 D - TVRDA KOČNICA

Datum objave: 11.10.2011 14:57:58
Slika
PITANJE:

imam fiata una dizela 1,7. malo stariji model 87 godina ,da vas molim vas pitam svako jutro kad upalim jedno 2 minute kad vozim mi je bas tvrda kocnica i onda bude normalna.a ima par dana bude tvrda a vozim po 5km i opet tvrda,pa se bojim voziti,sta bi moglo biti. podpitanje:a kad mi je normalna kocnica i normalno u leru auto mi radi i ja namjerno pritisnem kocnicu 3 puta zaredom i onda mi bas bude otvrdne,,,pozzzz

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima servo kočnicu . Sustav se sastoji od servo uređeja, od vakum pumpe, od vakum cijevi koja povezuje pumpu i servo uređaj . U ovom slučaju mogu biti neispravne sve tri komponente koje sam spomenuo. Pregledom Vašega vozila može se brzo i točno utvrditi što je neispravno . Nakon toga nije teško predložiti rješenje i navesti cijenu neispravnog dijela.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 i. - TRESE KOD KOČENJA

Datum objave: 10.10.2011 23:28:28
Slika
PITANJE:

poštovanje,imam problem sa trešenjem volana.Radi se o FORD MONDEU 1.8 KARAVAN,1997 GOD.BENZINAC.Naime kod stiskanja papučice kočnice dolazi do vibracije,trešenja volana i to sad sve jače tako da postaje nepodnošljivo.Bivša vlasnica bila je na zamjeni diskova prije godinu dana .po računu vidim da je za svaki disk platila 280 kn.što mi izgleda premalo da bi bili kvalitetni.zamjenjen je i jedan rukavac (montiran polovni).Zanima me Vaše mišljenje i naravno Vaš savjet,unaprijed Vamse zahvaljujem

ODGOVOR:

Vibracije koje ste opisali mogu nastati radi slejedećih neispravnosti : diskovi, pločice, kočni cilindri , kočna kliješta, istrošenja na pojedinim dijelovima ovjesa, gume felge, glavčine kotača. U većini slučajeva uzrok su diskovi pa i Vi krenite od njih .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,7 DTI - JAKO LUPANJE IZ MOTORA

Datum objave: 10.10.2011 20:58:51
Slika
PITANJE:

Na opel corsi 1,7 dtl 2001 g. u vožnji se upalila lampica od ulja i dok sam stao počelo je nešto lupati u motoru . Ugasio sam motor i pogledao ulje . Na štangici je pokazivalo da ulja ima u motoru . Nakon toga sam upalio motor koji radi normalno ali se lupanje čuje tamo gdje se nalazi zupčasti remen, ( kao da radi čekićar ). Posuda za antifriz je ostala bez tekućine . Kakav je to kvar . Automobil normalno pali ali strahovito lupa i nemože se voziti. Koliko košta takav popravak. Unaprijed Hvala na odgovoru . Željko

ODGOVOR:

Lupanje koje čujete dolazi iz motora a lupa klipnjača i klip . Motor nemojte više paliti . Oštećenja su nastala na ležajevima radilice i na smoj radilici. Najprije treba demontirati karter i pregledati sve ležajeve radilice ( glavni ležajevi, leteći ležajevi ) . Tada će se vidjeti oštećenje ili oštećenja . nakon takvog uvida moguće je navesti i cijenu popravka motora. Ako nisu oštećene klipnjače i ako radilica ima minimalno oštećenje kvar se može riješiti popravkom radilice i zamjenom ležajeva radilice . U svakom slučaju prvi korak je točna defektaža  oštećenja . Ako nešto nije jasno možete se opet javiti .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 1,1 - ZAGLAVLJENA KONTAKT BRAVICA

Datum objave: 10.10.2011 20:49:36
Slika
PITANJE:

Imam peugeot 106 1,1 1988 godine. Brava za paljenje mi se zaglavila tako da tako da nemogu pokrenuti motor. Najgorje što nemogu ni bravu izvaditi. Što da učinim?

ODGOVOR:

Najprije treba demontirati električni dio kontakt bravice koji je u većini slučajeva uzrok zaglavljenja. Nakon toga se može ugraditi novi električni dio kontakt bravice . Ako niste u mogućnosti sami to napraviti najbolje je da zatražite uslugu profesionalca.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TD - KAKO STAVITI MOTOR U FAZU

Datum objave: 10.10.2011 20:17:42
Slika
PITANJE:

Imam pitanje u vezi Golfa 3TD,.znači radi se o zupčastom remenu...zanima me, prije nego što se zupčasti remen postavlja motor treba staviti u fazu, ali problem su oznake pa ako mi možete reči gdje se nalaze oznake.Hvala!

ODGOVOR:

Za postaviti motor u fazu postoji samo jdna oznaka na zamašnjaku . Ona se može vidjeti kada se skine plastični poklopac s kućišta mjenjača . Oznaka na zamašnjaku je "0" ( nula ) koje se traba pokopiti s odgovarajućom oznakom na kućištu mjenjača . Uz ovo treba imati i dva alata za blokadu bregaste osovine i za blokadu pumpe visokog pritiska . Kada se oznaka na zamašnjaku poklapa s oznakom na mjenjaču i kada su ventili prvog cilindra zatvoreni spomenuti alati toćno sjedaju u svoje dosjede . Jedan sjeda u utor bregaste osovine a drugi u kalibrirani provrt na remenici visokotlačne pumpe. Dakle kada je to tako onda je motor točno u fazi .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 16V - ZAŠTO SE GASI

Datum objave: 10.10.2011 19:10:56
Slika
PITANJE:

postovani gosp.Meić vozim FORD FOCUS 1.8 16V,u vožnji mi se desi da se auto ugasi i da kazaljka brzine padne na nulu,a od okretaja motora radi normalno i sve ostale fukncije rade normalno i auto normalno ide i vuče,a kad stisnem kvačilo onda se skroz ugasi,ali kad nastavim voziti kazaljka od brzine se podigne i onda radi sve normalno kao i prije

ODGOVOR:

Prije bilo kakvih radova i popravaka na Vašem vozilu treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora . Nakon toga se točno može znati što je neispravno, zašto se motor gasi, kolika je cijena popravka. Moguće neispravnosti su ; filteri, regulator talaka goriva, injektori, senzor zaklopke snage, senzor temperature motora, aktuator minimuma, leptirasti ventil, propuštanje na usisnom kolektoru, senzor tlaka MAP, senzor temperature u sisanog zraka, električn ainstalacija motora, visokonaponski kablovi, bobina, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W203 C 220 CDI - MOTOR IZGUBIO SNAGU

Datum objave: 10.10.2011 18:34:42
Slika
PITANJE:

Poštovanje stručnom timu.Imam mercedes w203 iz 2001g.(c220 cdi)Neki dan kada sam vozio jedno 60-80km/h.htio sam naglo preteč auto ispred sebe i stiskao sam puni gas,u biti kick down,i auto mi je vratilo jednu brzinu niže i odma potom drugu i onda mi je u instrument ploči napisalo EPC i auto je ostalo bez gasa i kad je usporilo ugasilo se. Stao sam pokraj puta vratio ključ do kraja i izvadio ga,i ponovo vratio u bravu i upalio i sve o.k.kao da nije ništa bilo.Ponovo vozim i dodajem gas do punog položaja i auto se ne gasi,i htio sam ponovo probat kad stisnem kick down oče li bit isto,kad opet kad sam stisnuo ono napravi istu stvar. Kada sam stigao na odredište,auto je mirovalo 6h.i kada sam krenuo dalje pokušavao sam napraviti istu stvar (kad se je motor ugrijao)i nikako mi se više nije gasio,(ali sam primjetio da auto vrača jednu brzinu niže kad stisnem kick down,a kad mi se je gasio vratio mi je dvi).pokušao sam to sigurno 10 puta i pri raznim brzinama kretanja od 40-130km.mjenjač je cijelo vrijeme bio u modu D. Pa me zanima šta se je to dogodilo pa da mi je to izbacilo i zbog čega više ne izbaciva a radim isto kao prije,dali če mi se to ponovo javljat i dali moram posjetit ovlašteni servis,te koliko me može stajati taj problem. Hvala vam na svim odgovorima,čitam često vaše odgovore koje odgovarate ljudima i jako puno se može naučiti iz toga i neke sitne probleme možeš odkloniti sam,hvala što postoje ovakvi ljudi da nam pomognu koliko mogu na ovaj način.LP.

ODGOVOR:

Vaše vozilo uz mehanički sustav ima jako puno elektronskih dijelova i sklopove . Ima i nekoliko umreženih kompjutora . Kada sve radi kako treba to funkcionira kao jedan tim . Međutim često puta dolazi ispada iz funkcije pojedinih dijelova i sklopova . Najčešći uzroci su loši spojevi i padovi napona  na pojedinim kontaktima, konektorina , električnim vodovima . U ovom slučaju najprije bih posumnjao na to jer sada motor opet dobro radi . Ukoliko bi se opet ponovilo isto , tada bi bilo dobro obaviti kompjutorsku dijagnostiku i pojedinačno ispitivanje pojedinih električnih dijelova i električne instalacije . Po poterbi dobro bi bilo preventivno očistiti i zaštititi sve električne kontakte i konektore na motoru i oko motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN SAXO 1,4 VTS - MIRIS PO PALJEVINI

Datum objave: 09.10.2011 20:54:41
Slika
PITANJE:

Pozdrav i sve pohvale na vasem trudu da nam odgovorite na pitanja koja nas zanimaju u vezi nasih auta, a moje pitanje glasi; vozeći se u mom Saxo-u 1.4 VTS u zadnja tri dana osjetim u autu miris topljenja plastike ili kao da ulje gori vjerovatno kroz ventilacione otvore, početnik sam pa se bas dobro nerazumijem u rad automobila, podizao sam haubu i gledao da ulje negdje ne pusta, ali nisam mogao da vidim, ali se osjeti miris kao da ulje gori ili se plastika topi na vrućini, jos da napomenem da lampica od dijagnostike stalno gori.Ne znam sta da vise kazem nego jos jednom hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Razlog za neugodan miris sigurno postoji . Najčešći razlog je propuštanje ulja iz motora ili mjenjača koje pada na vrući ispušni sustav i zato se osjeti miris po paljevini . Vozilo treba pregledati na servisnoj dizalici jer će se tada vidjeti točno gdje nastaje propuštanje ulja. Ako svijetli kontrolna lampica motora svakako napravite dijagnostiku motora . Moguće neispravnosti su : elektronski sustva ubrizgavanja goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora, lambda sonda , katalizator .

na vrh Povratak na vrh