Danas je: 20.12.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

NISSAN PRIMERA 1,6 SLX - NE RADI JEDAN CILINDAR

Datum objave: 05.09.2011 15:58:29
Slika
PITANJE:

Poštovani, Posjedujem Nissan Primeru 1.6 slx,16 v,twin cam,(karburator),91 god.Primjetio sam da mi jedan klip ne radi.Provjeravao sam na način da sam pojedinačno iskopčavao kablove od svjećica.Kod trećeg klipa prilikom iskapčanja kabela sa svjećica se ništa ne dešava,znači motor ne promjeni zvuk,ne padnu okretaji a iskru dobiva.Promjenio sam svjećicu i kabel ali problem ostaje isti.U vožnji nebi uopće rekao da mi ne radi jedan klip.Iako ima nemiran rad u leru.Također mi auto gubi ulje negdje iznad remena od alternatora jer curi na remen koji to ulje prska po karoseriji.vizualno nemogu utvrditi odakle ulje curi.čak mi ni mehaničar na tehničkom nije znao utvrditi odakle ulje curi.pretpostavljam da se to dešava u vožnji prilikom većih okretaja,dok u leru nije.Što bi mom autu?hvala unaprijed,Marko

ODGOVOR:

Ako ne radi jedan cilindar a iskre na svjećici ima , uzrok je najvjerovatnije loša kompresija na tom cilindru . Izmjerite kompresiju , vjerovatno propušta jedan od ventila. Ako želite otkriti gdje curi ulje, najbolje je da operete motor i nakon kratke vožnje ćete toćno vidjeti mjesto propuštanja.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - CHIP TUNING

Datum objave: 05.09.2011 15:55:38
Slika
PITANJE:

Pozdrav gos. Meiću, ima peogeota 307 HDI 66kw 2001 g. interesuje me dali mogu povećati snagu motora za 15 do 20 konja filterom zraka ili na neki drugi način,dali ću tom inovacijom drastično povećati potrošnju,šta vi preporučujete. Unaprijd hvala

ODGOVOR:

Snagu motora za 15 KS možete povečati samo Chip Tuningom . Uz povećanje snage neće se bitno povećati potrošnja goriva. Cijena kvalitetnog Chip Tuninga je od 800 eure do 1200 eura.

na vrh Povratak na vrh

BMW 530 D - OPREZ PRILIKOM KUPNJE

Datum objave: 05.09.2011 15:06:09
Slika
PITANJE:

Imam jedno pitanje jer sam u velikoj nedoumici a nadam se da mi vi mozete pomomci. Kupio bih bmw530d automatik karavan 1999g. Presao je 196000km auto je uvezeno iz italije i sadasnji vlasnik ga je otkupio od privatne kuce i von auto ima od 2006g. Rekao mi je da je njemu na celeru pisalo 123000km al da ni sam ne zna jesu li ga oni vracali. Rekao mi je da nema nije ima nikakvih problema i uredno je servisiran! Zanima me vase misljenje o tom modelu auta s pbzirom da je automatik i da li cu sad mozda imat problema s njim s obzirom na godine i da je treca ruka. Vozio sam ga i motor radi ok i nema problema kod pribacivanja brzine. Molim vas da mi da te savjet jer bih ga kupio za 5000€ a cini mi se da je to dobra cijena? Hvala vam puno!!!

ODGOVOR:

Za spomenuto vozilo moram reći da je vrlo kvalitetno i ugodno za voziti . S druge strane održavanje nije uopče jeftino ako ćete ga ispravno servisirati . Ukoliko bi se dogodio kakv kvar na motoru, mjenjaču ili sustavu ABS , takvi popravci su jako skupi . Zato oprez prilikom kupnje , vozilo ima sigurno više kilometara nego što je prikazano . Ako ipak kupite navedeno vozilo zamijenite sve tekućine i sve filtere . U automatskom mjenjaču zamjenite i filter mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - LAGANO LUPANJE

Datum objave: 05.09.2011 00:16:19
Slika
PITANJE:

Pozdrav!! Imam renault megane 1,5 dci 60 kw ,2004 g. Problem je u tome kad je motor ugrijan ne prima gas i okretaji su na 500 okretaja!! A kad je hladan upali radi sve u redu samo se na vecim okretajima cuje lagano lupanje!! Zanima me o kojem kvaru je rijec??hvala

ODGOVOR:

Lupanje koje čujete može biti jedna od diza ili oštećenje na ležaju radilice. Ostali mogući uzroci su : filteri, nečist rezervoar, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, senzori motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - KONDENZACIJSKI ODVOD KLIME

Datum objave: 05.09.2011 00:14:04
Slika
PITANJE:

postovani gos.Meić imam pasata 1997g montirao sam klimu ali nisam spojio kodezaciski odvod pa mi koddezat curi u kabinu neznam gdje se moze izvesti vani(mjesto na sasiji)POZDRAV

ODGOVOR:

Najzgodnije mjesto je neposredno ispod isparivača i to na najbližem mjestu kroz karoseriju . Znači navedeni odvodi prolaze kroz lim karoserije iza motora a ispred grijača i isparivača.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 207 1,6 HDI - CRNI I PLAVKASTI DIM

Datum objave: 05.09.2011 00:10:51
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Mejiću..Imam problem sa Peugeotom 207 1.6 hdi Sport 90 Ks,2006 godina..Dešava mi se da malo jačim pritiskom na gas auto dimi crni dim,isto tako kad ga ujutro upalim baci neki plavkasti dim..A pri brzinama oko 100 km/h počinje se zaletavat,znači kad se stisne gas kao da se uspori i onda odjednom povuče,i nakon par seknudi ponovno..Inače ne troši ni ulja,bile su puknute dvije uljne karike,i to sam sanirao..Par puta mi se upalio depollution system faulty,ali se lampica drugi dan ugasi...Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije bih ispitao mehaničko stanje motora i to fazu, kompresiju . Nakon toga bih izmjerio tlak turbine i mehaničko stanje turbine . Na kraju ostaje slijedeće : propuštanje na tlačnim cijevima turbine ili intercooleru, senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, dize, ECT senzor, upravljačko računalo motora.

na vrh Povratak na vrh

KIA RIO 1,3 RS - SUSTAV ZA BLOKADU PALJENJA

Datum objave: 05.09.2011 00:05:35
Slika
PITANJE:

Postovani imam problem sa Kija Rio 1.3 RS 55kw 2002 , nece da pali izverglam ga i onda nakon 5-6 paljenja mozda upali . Buni me to sto nekad upali iz prve a nekad ne i onda sve ponovo 5-6 puta palim . Filtere sam promjenio i sve samo nisam svjecice . Mehanicar kaze da baca pumpa za gorivo znaci nije ona ali kao nije htjeo da pali ni kod njega pa je on zamjenio senzor radilice na njemu za neki od opela koli je slican njegovom . Vise ne znam sta sa njime da radim cak ni njegov orginalni servis ne zna sta mu je rekli su kao da je imobiizator ali kad sam ja ga nakon pola sata ponovo upalio on nije htjeo i opet sam nekako dosao do kia servisa ni oni nisu znali sta je zato eto pomozite mi ja vise ne znam sta je sa autom .Auto sam kupio u Sloveniji i tad je presao 135000 i sve je radilo perfekt i da umalo da zaboravim isto tako nesto slicno je napisao covjek koji ima kiu i da kad ga upali isto se desava da on sam dodaje gas i da se ponekad ugasi . Eto pozdrav iz BiH nadam se da ce te mi pomoci . Unaprijed hvala .

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu problem stvara sustav za blokadu paljenja . Sustav se sastoji od ključa s transponderom , od elektromagnetske antene, od imobilajzera , od električne instalacije . Pregledom navedenih komponenata moguće je točno utvrditi što je neispravno i nakon toga otkloniti kvar. Morate odabrati servis koji može sve to odraditi i dovesti vozilo u ispravno stanje.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 i.- KRPANJE TLAČNIH CIJEVI ?

Datum objave: 05.09.2011 00:00:41
Slika
PITANJE:

Poštovani, Na Peugeotu 206 1.4 (2003) godine imam problem s klima uređajem. Plin curi, a ovlašteni serviseri, nakon zamjene hladnjaka klime i "nekakvog" ventil(ića) kažu da je problem ipak u cijevima te sugeriraju zamjenu tj. ugradnju novih. Riječ je o dijelovima kat. broj: 00006460GW i 00006460LS koji uz aktualne popuste ;-) koštaju cca. 1300,00kn + PDV u ovalaštenim Peugeot servisima U Rijeci. Ne moram kazati koliko sam "oduševljen" cijenom pa Vam upućujem pitanje: Postoji li mogućnost krpanja tj. da li se ovi dijelovi na neki način mogu reparirati ili je nužna ugradnja novih. Lijep pozdrav Željko

ODGOVOR:

Moguće je da se netko bavi i popravkom tlačnih cijevi klima uređaja ali popravak nije kvalitetan kao nova cijev koja Vam je skupa . Međutim niste naveli da li propuštanje nastaje na samim cijevima ili na dosjednim spojevima i brtvama. Točan odgovor na Vaše pitanje je moguč nakon ispitivanja propuštanja sustava klime.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 04.09.2011 23:57:43
Slika
PITANJE:

Renault twingo 1,2 , 2005 god. Nedavno na godišnjem točila sam benzin na jednoj benz,na moru, nakon toga auto nije htio upaliti, davanjem kontakta i nakon što su se signalizirajuća svjetla ugasila do tada je sve bilo uredu, a onda okretanjem ključa do kraja sve je zablokiralo, kontrolne lampice su počele nizmjenično treptati,žmigavci i sve se upalilo,i dalje ništa. Odgurali smo auto u stranu da ne smeta, i pokušala sam opet upalit tada je htio. Nedaleko zatim nakon stanke kojih 20 min, opet isto, auto nije htio upaliti, jedino na guranje. Moram napomenuti da do tog točenja benzina sve je bilo u redu. Auto je sad upalio bez problema dok je još vruć, al nakon stajanja ne.iako sam ga uspjela upaliti samo jednom i to nakon što sam tri puta dala kontakt bez okretanja ključa do kraja. Primjetila sam da mi pumpa na trenutke ne proizvodi zvuk kao inače pri kontaktu. Je li moguće da je krivo gorivo, auto inače normalno ubrzava, nema nikakvih trzaja i usporavanja pri vožnji. Moram napomenuti da je auto stajal 5 dana ali da je upalil bez problema, i to nekoliko puta prije putovanja, i onda nakon točenja benzina blokada, i sad se nemože uopće upaliti, prva pretpostavka je bio anlaser (zub-na zubu), ali tako iznenada, i svaki put, i to nakon točenja benzina, a do tada bilo sve u redu ??? Akumulator (suhi) pokazuje zeleno svjetlo. Senzor na radilici je bio mjenjan prije 7 mj. Auto je palio bez ikakvih problema sve do sada !!?? Savjeti ?? Hvala !!

ODGOVOR:

Gorivo nema utjecaja na probleme koje ste naveli. Na Vašem vozilu treba ispitati akumulator, elektropokretač i po potrebi kontakt bravu. Ako kapacitet akumulatora nije veći od 60% treba ga zamijeniti. Ako je elektropokretač u takvom stanju da vuče preveliku struju , potrebno je napraviti servis elektropokretača. Sve što sam napisao i nabrojio može se jednostavnim postupkom ispitati .

na vrh Povratak na vrh

VW BORA 1,6 i. - ISPLATIVOST UGRADNJE PLINA

Datum objave: 04.09.2011 23:53:57
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Zanima me vase misljenje o isplativosti ugradnje plina u Volkswagen Bora 1.6 benzin 74 KW / 101 KM 1999. godiste. Trenutna potrosnja po gradu je 10-11 litara. Kolika bi potrosnja bila nakon ugradnje i da li ugradnja plina moze prouzrociti neke druge probleme... Opcenito da li je to pametno uraditi??? Hvala unaprijed...

ODGOVOR:

Potrošnja plina je oko 10% veća od potrošnje benzina . Ako se plinski sustav ugradi kvalitetno , nema štetnih posljedica za motor. Opravdanost investicije morate izračunati sami na osnovu godišnje kilometraže koju napravite s vozilom.Sve o ugradnji plinskog sustava PRINS pročitajte na našoj stranici u rubrici Akcije/Novosti, a na naslovnoj stranici imate i kalkulator isplativosti, odnosno uštede na plinu.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 - NE UBRZAVA DOBRO

Datum objave: 04.09.2011 23:48:18
Slika
PITANJE:

Postovanje gosp. Meic za vas trud i rad. Imam audi 80, 1.8 benz, 79 kw, kazu mi da je to motor od golfa 2, serija je RP, a problem mi je slijedeci: prije par dana sam zamijenio karburator a problem je ostao skoro isti kao i sa starim a ocituje se u tome da kad dajem gas auto ne ubrzava bas nesto narocito, ali kad pustam gas osjeti se onda da auto ubrzava, da li moze biti problem neki oko vakumskih crijeva, jer cini mi se da mi to majstor nije bas dobro spojio, cak ima i viska crijeva. I da, kad dajem gas osjeti mi se gorivo, kako sa starim tako i sad sa novim-polovnim karburatorom. Unaprijed hvala i pozdrav iz Bosne i Hercegovine

ODGOVOR:

Točno je , glavni uzroci mogu biti : karburator, vakumi, dovod goriva, pumpa za gorivo, nečist rezervoar, sustav paljenja ( iskra na svjećicama ) , predpaljenje .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO TICO 0,8 i. - SENZOR TEMPERATURE MOTORA

Datum objave: 04.09.2011 23:42:20
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim Vas da mi odgovorite na pitanje vezano za senzor temperature motora (rashladne tekućine).Prilikom starta motora, koji pali bez problema, kazaljka na instrument tabli odmah ide na crveno i tu ostaje .motor radi normalno i u leru i u vožnji se ne pregrijava, ventilator se pali za hlađenje.Htio bih kupiti novi senzor ali u par trgovina neznaju koji je, odnosno pokazuje im samo u katalogu za daewoo matiz 0,8 a ja imam Daewoo tico 0,8 pa neznaju dali bi odgovarao?Lokalni mehaničar je mislio da negdje možda ima masu odnosno da nema kontakta ali ga nije uspio popraviti pa veli da bi bilo dobro promijeniti.Dali vi možda znate dali je isti senzor za Matiz i Tico? Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Navedeni senzor morate nabaviti na drugi način . Nazovite skladište dijelova Daewoo ( originalni dijelovi ) navedite broj šasije vozila i naručite originalni senzor ( indikator ) temperature motora . Nabavka neoriginalnih dijelova nije dobro rješenje.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,4 12V - VERGLA ALI NEĆE UPALITI

Datum objave: 04.09.2011 23:39:58
Slika
PITANJE:

Ovako imam auto Fiat brava 1.4 12v. kad dam kontakt cuje se pumpa da odradi svoje i kad se ugasi probam upaliti,vergla ali nece da upali? Probao sam u karburator ulit malo benzina i upali,radi dok ima benzina u karburatoru poslije se ugasi. Molim vas pomozite????

ODGOVOR:

Vaše vozilo nema karburator nego elektronski sustav ubrizgavanja ( monopoint ) kojime upravlja računalo. Provjerite tlak goriva, filtere, injektor, senzor pložaja leptirastog ventilaTPS, senzor ECT za temperaturu motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama. Za ispitivanje i dijagnostiku potrebno je imati odgovarajuću servisno dijagnostičku opremu i poznavati način ispitivanja.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,1 i.- NEKONTROLIRANO PALJENJE SVJETLA

Datum objave: 04.09.2011 23:36:33
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine meić javljam vam se prvi put . imam peugeot 206 1.1 iz 2003 god.problem mi je što se kratka svjetla pale sama u vožnji a prekidač je u isključenom položaju dovoljno je ga dotaknuti i svjetla se gase molim vas vaše mišljenje .unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Najprije treba ispitati prekidač za paljenje svijetala na volanu jer je on često uzrok nekontroliranog paljenja svijetala . Isti se ne popravlja nego se mijenja ako je neispravan. drugi uzrok je kutija osigurača i električna instalacija.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - ŠKRIPANJE U DESNOM KOTAČU

Datum objave: 04.09.2011 23:33:24
Slika
PITANJE:

Pozdrav gospodine Meić, na audiju a4 98 godiste cuje mi se skripanje u desnom tocku, ranije se javljalo pa samo od sebe prestajalo, a sad je konstantno vec 20-tak dana,zvuk cak-cak-cak je karakteristican i jak, kad se naslonim na krilo (i levo i desno), prilikom ulaska i izlaska vozaca ili suvozaca, i prilikom motanja volana u obe strane. Skinuo sam desni tocak i dok je auto na dizalici naslanjao sam se na oba krila, tresao ceo auto, upalio ga i motao volan do kraja u obe strane i nista se necuje,stavio sam klocnu ispod diska i kada sam spustio malo auto na dizalici culo se blago pucketanje a kada sam vratio tocak vec prilikom spustanja dizalice i leganja tocka na put ponovo se javilo pucketanje.Svi mi kazu da promenim amortizer, al mi je cudno sto zvuk dolazi iz centra felne, pa me zanima (posto je zvuk takav kao cesanje metala od tvrdu gumu), da li moze da bude u pitanju neka gumica na glavcini tocka ( od amortizera, ramena il nesto drugo) da ne kupujem amortizer napamet jer je isti potpuno suv, letva volana se ne cuje a oba gornja ramena sam menjao u zadnjih 6 meseci.Pozdrav.

ODGOVOR:

Navedeni zvuk treba točno locirati i utvrditi uzrok kako ne bi zamijenili ispravan dio . Moguće neispravnosti su : pojedini selen blokovi kotača, kugla oscilirajućeg ramena, aksijalni ležaj amortizera, spona volana, krajnik spone, ležaj, kočnica. Kao što vidite točan odgovor je moguć nakon direktnog uvida na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,9 TD - KOČNICE NE ZADOVOLJAVAJU NA TEHNIČKOM

Datum objave: 04.09.2011 20:48:21
Slika
PITANJE:

postovanje majstore.imam citroen xsara 1,9 td 98 godina imam problem sa kocnicama promijenio sam naprijed diskove i plocice i kocione cilindre otraga na zadnjem mostu trlomble i pakne i kocione cilindre zatim glavni kocioni cilindar a i dalje auto ne koci kako bi trebalo naime ne zadovoljava na tehnickom. u cemu je problem.hvala

ODGOVOR:

Mogući problemi i neispravnosti mogu još biti : regulator tlaka kočenja, fleksibilne cijevi kočnog sustava, nekvalitetni materijali, nestručno obavljen popravak kočnica. Ako ne dođete do kvalitetnog rješenja javite se.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,6 TD - KAO DA JE MOTOR NA OPRUGAMA

Datum objave: 04.09.2011 18:35:10
Slika
PITANJE:

Gosp. Meić vidim da imate lijepih savjeta ako mozete mi reći. Imam Audi 80 1.6TD+i 59KW 91 god. problem je kad idem uzbrdo ili nizbrdo ima kako da kazem trzanje kao kad ubacim u veci stepen vec sto treba na malo obratja i znaci ovo se desaje kad drzim na 1500-2500 obrtaja kao da je motor na oprugama a ne na nosacima gledao sam nosace motora ispravni i jos jedno uzrok potrosnje goriva nekad trosi vise nekada manje na istim relacijama i voznji. Hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu bih najprije pregledao fazu motora, kompresiju, dize . Nakon toga bih provjerio sve filtere, cijevi dovoda goriva, čistoću rezervoara . Na kraju bi po potrebi ispitao visokotlačnu pumpu i po potrebi obavio servis na pumpi. Ukoliko se ispravni nosači motora i spojka ( kuplung ) drugi uzroci ne postoje.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 166 - PROBLEM SA MJENJAČEM

Datum objave: 03.09.2011 23:09:26
Slika
PITANJE:

Poštovanje!! Imam Alfu 166 2.5 V6 99. god, imam problem sa mijenjačem, naime kada vozim malo duže u 5-toj brzini i kada usporavam hocu ubacit u 4-tu ručica mjenjača ide jako teško, nakon te vožnje ide teško i u rikverc..kada ponovno ubacim u prvu i do pete je sve uredu ali iz pete nazad u četvrtu opet ide teško...Lamela,ležaj i korpa su novi kao i ulje u mjenjaču...Jedino mi preostaje sajle mjenjača ali neznam kako ih naštelati? Koliko bi kod vas to koštalo? Unaprijed Hvala!

ODGOVOR:

Mogući uzroci su izvan mjenjača ili u samom mjenjaču . Izvan mjenjača to mogu biti komanda za šaltanje , zglobovi, mehanizam ručke za šaltanje. Javite se da najprije pregledam vozilo.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO 2,0 HDI - MOTOR PAO NA POLUOSOVINU

Datum objave: 03.09.2011 23:07:15
Slika
PITANJE:

Posjedujem Citroen Berlingo 2.0 HDI. Jučer mi se desio kvar i nakon "šlepanja" u ovlašteni servis (gdje sam i kupio vozilo), kažu mi da su ispali vijci motora (zbog toga što dizelski motor "trese), nakon čega je motor pao na poluosovinu i oštetio ju. Vozilo je prešlo cca. 40.000 km. Imam nekoliko pitanja: 1. Da li je moguće da se 3 (tri) vijka rasklimaju zbog trešnje motora? Zvuči mi jako nevjerojatno. 2. Da li se to moglo uočiti pri redovitom servisu? Već sam obavio 2 redovita servisa. Auto više nije pod garancijom (proizvodnja 2006.) Unaprijed hvala na pomoći.

ODGOVOR:

Nije moguće da se vijci nosača motora otpuste ako su isti propisno zategnuti . Na redovnom servisu postoji spisak radova i kontrolnih operacija koje se izvode i provjeravaju . Ako su navedeni vijci bili otpušteni dok je vozilo bilo na servisu , to se moglo primjetiti tijekom probne vožnje ali ne nužno . Sigurno se moglo primjetiti da se išlo provjeriti zategnutost vijaka nosača motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL MERIVA EASYTRONIC - ZRAČNOST U VOLANU

Datum objave: 03.09.2011 23:00:52
Slika
PITANJE:

Imam Opel Merivu easytronic 12 mj 2007.Auto ima 56000 km.Bila sam u servisu Opel da mi promijene ulje mjenjača ali su rekli da ne treba i niti kočnica.Osim toga cuje se pucketanje plastike u djelu volana i rekli su da moze biti letva motora ali da se ona mijenja kada je istrošenost 30%.Sta vi kažete na to, HVALA

ODGOVOR:

Ulje u mjenjaču se mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine. To važi i za ulje u kočnicama. Servis ili popravak volana se radi odmah kada postoji zračnost na volanu . Izjava da se to radi kada je istrošenost 30% je velika glupost.

na vrh Povratak na vrh