Danas je: 20.08.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 307 1,6 i - LUPANJE OVJESA

Datum objave: 25.08.2011 12:32:45
Slika
PITANJE:

Poštovani Vlasnik sam Peugeota 307 1.6 iz 2001. godine. Auto ima 115000 km. Imam problem koji mi već godinu dana zadaje muku, a lokalni serviseri ga ne mogu otkloniti. Naime, kod brzine do 55 km/h sve je u redu, a iznad toga počinju neki udarci i vibracije u prednjem ovjesu koji se javljaju kod vožnje ravno i skretanja u lijevo, a kod skretanja u desno ih nema. Promijenjeni su amortizeri, opruge, seleni i ležajevi, ali lupanje je i dalje prisutno. Unaprijed hvala na pomoći Dražen

ODGOVOR:

Kada postoji lupanje kao što ste Vi opisali , tada treba sumnjati u sve dijelove ovjesa, transmisije, motora, auspuha. Osobno bih najprije ispitivao pojedine dijelove ovjesa . Neposrednim uvidom sigurno bih otkrio uzrok.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 6 2,0 D - CRNI DIM

Datum objave: 25.08.2011 12:05:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Mazdu 6, 2003 godina, 100kW, diesel. Vozilo prešlo 145.000 km. Primjetio sam da prilikom ubrzavanja izlazi crni dim iz ispušne cijevi. Takođe se čuje nekakv zvuk titranja u donjem dijelu vozačeva mjesta oko papučice gasa. Kada vozilo postigne ravnomjernu brzinu zvuka više nema. Molio bih za savjet šta da radim. Hvala

ODGOVOR:

Iz Vašega opisa mogu zaključiti da u motor ulazi prevelika količina goriva i motor nema ravnomjerni rad . Moguće neispravnosti su : niski tlak turbine, propuštanje na tlačnim cijevima turbine ili intercooleru, senzor tlaka zraka, MAP senzor, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, dize, mehaničko stanje motora, električna instalacija od motora do upravljačkog računala motora, senzor bregaste osovine, EGR ventil, mjerač mase zraka.

na vrh Povratak na vrh

VW VENTO 1,8 GL - BRIGA RADI TLAKA ULJA

Datum objave: 24.08.2011 20:45:12
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Vento 1,8GL benzin automatik iz 1992. Imam s njim dva problema. Prvi je taj da sam malo naglije zakočio na autocesti i upalila mi se lampica od ulja. Stao sam i ugasio auto, pogledao ulje i sve ostale tekućine - svega je bilo. Upalio auto, lampica se nije palila idućih 60 km, i onda se opet upalila. Ugasio sam i upalio auto, lampica je bila ugašena. I sad mi se pali neovisno o kočenju/vožnji isl. Zapravo, dovoljno ga je izbaciti iz brzine i ubaciti ponovo, čak i tijekom vožnje da bi se lampica ugasila. Isto tako, dok palim auto lampica se upali kad dam kontakt što je normalno, ali kada ga zaverglam i upalim blicne još jednom. Inače, ulje je promjenjeno dan prije nego se lampica upalila prvi puta. Ulje je 10w40, a prije je bilo 15w40, naravno i filtar je promjenjen. Što bi to trebalo biti ? Drugi problem je da mi se temperatura sad za vrijeme vrućih dana diže do 100 C. Ventilator radi, amtifriza ima. Dali je to normalno ili ipak nije ?

ODGOVOR:

Uzrok nekontroliranog paljenja kontrolne lampice za ulje može biti : indikator ulja, električna instalacija od motora do instrument ploče, instrument ploča. Na Vašem vozilu bih izmjerio tlak ulja i tako otklonio svaku sumnju da je uzrok istrošenje u motoru. Ako je tlak ulja u granicama normale pozabavio bih se indikatorom ulja i električnim instalacijom.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - IZGUBLJENA SNAGA

Datum objave: 24.08.2011 19:58:15
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, imam problem sa astrom 1.7 dti, 2001. godište, pređeno 275000 km. Naime, u toku vožnje ostaje bez gas, pedala gasa uopšte ne reaguje. Upali se žuta lampica sa kjučem, auto secne, obrtaji se popnu na 1500 i u tom momentu pedala prestaje da radi. Ne dešava se toliko često, ali u zadnje vreme sve češće. Primećujem da se češće dešava kad je motor hladan. Ugasim auto, ostavim ga par minuta i posle je sve normalno. Uradio sam dijagnostiku i kazu da je 99% APP senzor jer prijavljuje tu grešku, piše neispravan položaj pedale gasa, ništa drugo ne prijavljuje. Unapred zahvalan i očekujem Vaš odgovor. Pozdrav

ODGOVOR:

Ako ste došli do saznanja da je neispravan senzor pedale gasa i ako vjerujete Vašem servisu koji je to dijagnosticirao , nema razloga da ne zamijenite dio koji je neispravan . Ako niste sigurni da je senzor pedale gasa neispravan , zatražite još jedno stručno mišljenje koje će se temeljiti na kvalitetnom ispitivanju i dijagnostici .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i - TRZANJE MOTORA

Datum objave: 24.08.2011 17:07:49
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp.Meić Imam problem sa fiat puntom,1.2,95 godina.motor radi jako dobro,netroši ulje,al u zadnje vrijeme javljaju se kratki trzaji motora kod mjenjanja brzine iz 3 u 4 brzinu(kao da se duši),te nakon toga trzanje prestaje.kao da gubi gorivo.na kont.tabli se ne upale nikakve žaruljice koje bi ukazivale na neki kvar.stavljene su nove svječice,promjenjen je filter goriva,zračni filter,prije dva mj su zamjenjene bubine,jel može biti da mu neodgovaraju svječice(stavljene su beru).molim Vas odgovor,hvala

ODGOVOR:

Odgovarajuće svjećice su : Beru 14FR-7DU . Ostale moguće neispravnosti su : probijanje visokog napona, senzor radilice, lambda sonda, tlak goriva, MAP senzor, IAT senzor temperature u usisnoj grani, ECT senzor temperature motora, EVAP ventil rezervoara, aktuator minimuma, senzor položaja leptirastog ventila, mehaničko stanje motora , ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 CDI - KLIMA NE HLADI

Datum objave: 24.08.2011 06:53:29
Slika
PITANJE:

Poštovani, naime posjedujem mercedes c200cdi iz 2001g. i imam problem s klima uređajem, kad upalim klimu uopće neće da hladi, nekad al samo nekad na tren počne i traje nešto malo tipa na 2 ili 3 minute, pa opet sve na isto, usto moram napomenut da sam pojačava i smanjuje jačinu ventilacije, a tipka auto nije uključena. Mislio sam da nije možda osigurač za kompresor klime u pitanju ili tako nešto, al opet mi je čudno ovo da sam pojačava i smanjuje jačinu ventilacije, unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba napraviti servis klima uređaja jer sigurno nedostaje Freona u sustavu klime . To je ujedno i najčešći uzrok radi kojega klima uređaj ne radi ili radi slabo. Sam servis traje vrlo kratko ( oko 1 sat ) . Tom prilikom se stavlja u sustav klime potrebna količina Freona i ulje za kompresor. Po potrebi se može zamijeniti filter kabine . Ako želite možemo Vam obaviti servis klime.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - LAMPICA UPOZORENJA

Datum objave: 23.08.2011 18:06:15
Slika
PITANJE:

pozdrav! imam renoa clia 2003 god 1,5 dci, upalila mi servis lampica i na servisu nakon mjenjanja ulja nisu mi ugasili lampicu. a cuo sam da se moze rucno ugasiti, pa me interesuje na koji nacin?

ODGOVOR:

Kontrolna lampica SERVIS koja se upalila ne odnosi se na servisni interval ili interval zamjene ulja . Ista se upali kada na motoru postoji neka neispravnost . Navedena lampica Vas upozorava da trebate potražiti pomoč servisa . Servis treba napraviti dijagnostiku motora, otkriti što je neispravno , predložiti rješenje i otkloniti kvar. Nakon toga navedena lampica će se sama ugasiti.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,4 12V - ULJE ZA KOČNICE NESTAJE

Datum objave: 24.08.2011 06:51:49
Slika
PITANJE:

Imam fiat brava 14 12v. kocnica mi je propala u voznji, vidio sam da nema ulja za kocnice. nalio sam ulje ali ono opet nestane a nigdje ne curi vec kad stisnem kocnicu iz auspuha zadimi puno bijelog dima i to traje par minuta i dima vise nema. da li je moguce da ulje od kocnice dospijeva u auspuh ili motor? hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Na vozilima se događaju mnoge nevjerovatne stvari pa ne bih isključio ni pojavu ulja za kočnice u motoru i u ispušnom sustavu. Navedenu pojavu treba ispitati jer postoji mogućnost da ulje za kočnice ulazi u servo uređaj a nakon toga kroz cijev za podtlak i u usisni kolektor, motor i auspuh.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,4 16V - KLIMA PUŠTA NA KOMPRESORU

Datum objave: 24.08.2011 06:49:42
Slika
PITANJE:

Poštovani! Zahvaljujem se na odgovoru na pitanje clioII 1,4 16v 2001.neće anlasati.Sada imam drugi problem pa bih također molio savjet.Na tom istom cliu prestala je raditi klima.Na servisu klima uređaja ispitali su sistem dušikom i rekli da su uvjereni da sistem ne pušta plin.Napunili su sistem plinom i ubacili boju te naplatili za to 450kn.Nakon 3 tjedna klima ponovo ne radi.Pregledom su utvrdili da sistem pušta na 3 mjesta (tragovi boje) i to na nekim gumicama ventila (ako sam dobro shvatio) što je kao manji problem za popravak te na kučištu kompresora što je veliki problem,jer se navodno kompresor ne da reparirati(predihtati),a cijena novog za mene s obzirom na ukupnu vrijednost auta je prava katastrofa.Molim odgovor da li postoji mogućnost servisiranja (predihtavanja) kompresora. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru. lp darko

ODGOVOR:

Niti jedan ozbiljan servis koji drži do svog ugleda neće obavljati pojedine poslove za  koje unaprijed zna da neće postići zadovoljavajuću  kvalitetu. Jedan od takvih poslova je i brtvljenje kompresora klima uređaja. Jedino što se može pokušati jest da se u sustav klima uređaja stavi specijalno sredstvo koje može zabrtviti mala propuštanja . Rezultat toga se ne zna unaprijed ali vrijedi pokušati . Osobno sam se uvjerio da to u pojedinim slučajevima pomaže.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - SDI i TD MOTORI

Datum objave: 24.08.2011 06:46:32
Slika
PITANJE:

Poštovani, Interesuje me Vaše mišljnje koje se odnosi na dolijevanje ulja u rezervoar od goriva.Količini od 5%ulja 15w-40 u odnosu na količinu goriva (kod dizel motora). Interesuje me šta Vi mislite o ovom i koliko ovo može da pomogne ili odmogne kdo SDI i Turbo Diesel motora. Razlog zašto Vam postavljam ovo pitanje jeste zato što poslednje vrijeme nalazim na ovakve savjete po internetu. Konkretno vam šaljme linkove dje ova priča potvrđuje ono što sam pročitao. Hvala unaprijed! http://www.autoservis.hr/index.php/savjetic/2293 http://static.oglasnik.hr/auti/pitanja_odgovori/gorivo,tag,103

ODGOVOR:

Visokotlačne pumpe su konstruirane i napravljene na način da se iste podmazuju i hlade s dizel gorivom . Oštećenja na visokotlačnim pumpama ne nastaju zbog dizel goriva nego zbog nečistoća koje dospiju kroz gorivo u samu pumpu. Radi toga treba paziti na čistoću rezervoara i na redovitu zamjenu filtera goriva. Kontrolirana količina ulja koja bi se stavljala u gorivo ne bi stvarala nikakve štetne posljedice.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,9 SDI - UDARAC PRILIKOM ŠALTANJA

Datum objave: 23.08.2011 16:26:30
Slika
PITANJE:

škoda fabia 1 9 sdi 2005,103000 km,povremeno ,kad se malo brže (nepažljivije) otpusti spojka iz prve u drugu brzinu čuje se udarac koji se prije nije čuo.isto tako kad se mijenja iz više u nižu brzinu. znači zvuk se čuje samo u trenu kad se papučica spojke otpusti.molim za savjet ,hvala.

ODGOVOR:

Zvuk koji čujete može se pojaviti radi dvomasenog zamašnjaka . To se događa radi istrošenosti kompenzacionih opruga u zamašnjaku . Drugi uzrok može biti zračnost na pogonskim osovinama ili ovjesu. Najprije bih provjerio dvomaseni zamašnjak.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 D - EPC (ELEKTRONIC POWER CONTROL)

Datum objave: 24.08.2011 06:45:16
Slika
PITANJE:

Poštovani, Vozim Mercedes E220 d, 1996 g . Javlja mi se problem-pali se EPC lampica, i auto ostaje bez gasa . Auto ima Lucasovu pumpu ( kratki kabel ). kad pazim u vožnji, ne spuštam gas, ne kočim, da se voziti, ne pali se taj EPC . Zna biti kad je zagrijan, da kad mu stisnem kočnicu, da se odmah zapali EPC i auto ostane bez gasa ( dakle radi nemirno u leru i to je to; ne skroz nemirno nego nemirnije nego obično ) . kad ugasim auto i ponovno ga upalim, problem nestane na neko vrijeme ( znam prijeći 20 metara, koji put i 200 kilometara ) što zapravo znači ta kontrolna lampica EPC ? da li to što mi auto ostane bez gasa i zapali se ta EPC lampic, da li to ima veze sa senzorima za proklizavanje ( ESP );možda ne valja jedan od senzora pa se to događa ? da li je to problem na Lucasovoj pumpi ? ako je problem na Lucasovoj pumpi, da li se da zasebno kupiti taj dio elektronike, jer je donji dio ( mehanički ) nanovo predihtan da ne curi gorivo ? da li znate kakve su okvirne cijene? da li znate da netko popravlja tu elektroniku i koliko to košta, a da to nije "nećemo ga imenovati" koji je na dobrom glasu, no skroz nerealan sa cijenama . hvala Vam unaprijed na odgovorima !

ODGOVOR:

EPC ( Electronic Power Control ) elektronska kontrola snage motora . Kada se upali ova lampica u većini slučajeva je uzrok u visokotlačnoj pumpi ili u upravljačkom računalu motora. Visokotlačna pumpa i računalo povezani su sa sustavom kočnice i sustavom za računanje brzine vozila. U svakom slučaju najprije treba obaviti temeljitu i stručnu kontrolu i dijagnostiku . Nakon toga bi se moglo znati zašto se pali spomenuta lampica motora. Bavim se uglavnom tehnikom a ne pračenjem pojedinih cijena . Radi toga bi bilo neozbiljno da komentiram pojedine cijene .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - MOTOR IZGUBI SNAGU

Datum objave: 23.08.2011 14:16:27
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Imam problem sa Opel Astrom 20 dti-2003. U lijevoj krivini pri 1700-1800 obrtaja, auto izgubi snagu i pali se lampica za servis. Čim izađem iz krivine sve je normalno. Ako u lijevu krivinu uđem sa većim brojem obrtaja sve je O.K. Išao sam na serivs i kažu da je otišla bošpumpa. Auto normalno pali i vuče.Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Motor u pojedinim momentima može izgubiti snagu radi slijedećih neispravnosti : dobava zraka pod tlakomu motor, dobava goriva, sustav za upravljanje motorom . U kritičnom momentu radi  bočnih sila mogu nastati promjene na dijelovima sustava koje sam spomenuo. Neposrednim uvidom i ispitivanjem na probnoj vožnji može se doći do zaključka zašto motor u spomenutom trenutku izgubi snagu . Prilikom ispitivanja  bi bilo dobro da se prati tlak zraka na ulazu u motor, tlak goriva, signal senzora radilice, signal senzora bregaste osovine . Dobro bi bilo ispitati i senzor pedale gasa .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - NAKON ZAMJENE FILTERA NE IDE NORMALNO

Datum objave: 23.08.2011 13:26:51
Slika
PITANJE:

Postovani, imam Forda focusa 2004 godiste, tdci motor - 1.8. Posljednih par dana auto mi je izgubio vucu kada idem uz brdo, max brzina mu je 60 km/h, preko toga ne moze, kada se pojavi nizbrdica polako ubrzava i ide normalno. Prije par dana sam sam zamjenio filter zraka, otvorio poklopac i ubacio drugi. Mozda sam time nesto poremetio? Nisam dirao dzek na poklopcu kao ni crijeva. Unaprijed hvala, Marko

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih motor može izgubiti snagu . Možda ste prilikom zamjene filtera zraka slučajno odspojili neki konektor ili priključak . To može biti senzor tlaka zraka, mjerač mase zraka, senzor temperature usisanog zraka, ili nešto treće. Direktnim uvidom na samom vozilu vrlo brzo se može vidjeti što je u pitanju. Uglavnom mislim da se radi o nekoj sitnici a ne ozbiljnom kvaru.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 TDCI - RASTAVLJANJE STAROG MOTORA

Datum objave: 23.08.2011 13:23:44
Slika
PITANJE:

Imam "stari" motor 1.6 tdci fordov iz 2006. koji je prolupao. Na 150.000 nije ulje došlo tamo gdje treba. Ne znamo taćan uzrok jer ga nismo rastavljali. Sada sam ja htjeo da ga rastavim i da provjerim je li glava motora OK. Blok znamo da je pukao, ali sam htio provjeriti mogu li glavu spasiti, reparirati i eventualno prodati. Krenuo sam sa rastavljanjem i stao sam već na početku. Ne znam skinuti poklopac morota. Skinuo sam sve plastike, onu gdje se sipa ulje i usisne. Maknuo sam sve vidljive sarafe poklopca motora (sa rubova poklopca koji prekriva bregaste), ali ne ide. Da li je moguce da treba skinuti sarafe na koje se montiraju dizne? Ako treba na koji način. Primjetio sam da može na njih gedora 5, ali me strah da se šaraf ne uvije ako probam okretati, jer je poprilično visok.

ODGOVOR:

Kod demontaže glave motora sve ima svoju logiku i ako Vam nešto smeta to morate demontirati. Demontirajte i dize . Postoji mogućnost da iste neće lagano izlaziti iz dosjeda ali treb abiti strpljiv. Bilo bi bolje ako možete da mi pošaljete sliku detalja koji Vam nije jasan .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - NEUGODNE VIBRACIJE

Datum objave: 23.08.2011 13:12:24
Slika
PITANJE:

Imam bmw320 d. karavan ,automatik 150 konja,motor mi vibrira kad stojim u mijestu ,vibracije se prenose i u kabinu pa je malo neugodno za sijediti,,samo u mijestu ,inace stari motor je imao 250000 km i crkao je ne znam kako posto sam ga ja kupio sa novim motorom od 70000 km

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije bih posumnjao u nosače motora koji su česti uzrok vibracija kada motor radi na leru. Nakon toga bih provjerio da li motor radi ispravno na leru . Česti uzrok vibracija je neujednačeni rad motora radi loših diza , loše kompresije, prisutnosti zraka u gorivu.

na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 1,9 TDI - OŠTAR ZVUK KOD MOTANJA

Datum objave: 23.08.2011 12:50:26
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić riječ je o audiu b4 1.9 tdi, naime moj problem je sljedeći,prilikom naglog kretanja i motanja u lijevo, u prednjem desnom kotaču mi se čuje oštar zvuk,ponekad se čuje a ponekad ne...Prije 2 mjeseca desna manžetna je promjenjena jer je pukla,može li taj zvuk biti da je vrijeme za mijenjanje homokinetičkog zloba?

ODGOVOR:

Neispravan homokinetički zglob ima karakterističan i ponavljajući zvuk lupanja a ovo što ste Vi naveli bi bilo nešto drugo. Oštar zvuk kao ste ga Vi opisali može nastati : zbog ležaja kotača, zbog kontakta diska i disk pločice, zbog zračnosti u ovjesu, zbog pomicanja ovjesa u gumenim blokovima, zbog kontakta gume i unutrašnjosti blatobrana . Provjerite navedeno.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,9 D - PLAVI DIM

Datum objave: 22.08.2011 23:47:00
Slika
PITANJE:

Poštovani, juče sam postavila pitanje , ali niste odgovorili, pa Vam opet pišem. U pitenju je clio II 1,9 D, 47 kw,2011. Naime, u zadnje vrijeme nakon paljenja (s paljenjem nikad nema problema) počne se tresti u intervalima i iz auspuha izlazi veliki plavi dim. To sve traje nekoliko min. i prestane. Nekad se dešava i tokom dana-kad je motor topal, ali ujutro konstantno. Molim Vas da mi odgovorite šta je u pitanju. Pozdrav!

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu navesti ću moguće razloge a to su : neispravan jedan ili više grijača, neispravna neka od četiri dize ( prevelika ili premala količina goriva ) , zrak u sustavu goriva, lošija kompresija na nekom od cilindara . Ispitao bih sve navedeno.

na vrh Povratak na vrh

BMW E 36 328 i. - ČUJU SE HIDROPODIZAČI KAD JE HLADAN

Datum objave: 23.08.2011 12:42:22
Slika
PITANJE:

poštovani,imam BMW E36 328 iz 95 god,zanima me samo zašto se podizači čuju kad je motor hladan i kad se upali...za par sekundi rada ili dodavanjem gasa se prestanu čut.kako to riješit? svi novi podizači ili? unutra je ulje 5W-40 mobil 3000 da napomenem,rađena je generalka radi potrošnje ulja prije cca 30 000km .... LP

ODGOVOR:

Uzroci radi kojih se mogu ćuti hidropodizači : neodgovarajuće ulje, kanali za ulje u glavi motora, niski tlak ulja dok je motor hladan, filter ulja, vertikalni kanal za ulje kroz blok motora, sami hidropodizači .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,0 TDI - ZAMJENA ULJA U MJENJAČU

Datum objave: 23.08.2011 12:40:24
Slika
PITANJE:

Gospodine Meiću, hvala na vašem trudu da odgovorite na sva pitanja. Moje pitanje je: Nedavno sam kupio Passata 2.0. TDI sa Dsg-e mjenjačem. Po knjigama vidim da je uskoro vrijeme zamjene ulja u mijenjaču, tj. na 120 tisuća. Zanima me koliko košta zamjena ulja i dali vi to izvršavate? Zahvaljujem na vašem odgovoru.

ODGOVOR:

Možemo Vam obaviti zmjenu ulja u mjenjaču . Cijenu mogu navesti kada mi pošaljete i ostale tehničke podatke o vozilu ( godinu proizvodnje, snagu motora, broj šasije ) .

 

 

na vrh Povratak na vrh