Danas je: 05.08.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MAZDA 323 2,0 D - PRSKA ULJE VAN

Datum objave: 19.09.2011 22:46:59
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Mazdu 323 2.0 obični deisel iz 2000 god. prešla je 240000 km. Kada je djelanik na teh. pregledu vadio šipku za provjeru ulja na motoru radi eko testa ulje iz cijevi je poprskalo motor, te mi je on rekao da nešto nije uredu sa motorom. Inače prošao je eko test, ne dimi na auspuh, dobro vuče,potroši cca pola litre ulja na 10 tisuća, ali mene još zabrinjava što se ista stvar dešava kad se skine čep za dolijevanje ulja, znači nakon jedno 5 sec. isto prska ulje van. Dali je motor spreman za generalku ili moše biti neki drugi kvar, čuo sam za začepljen nekakav odušak uljne pare itd. Hvala!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba samo provjeriti sustav za odušak ulja i po potrebi ga očistiti . Nakon toga ništa drugo ne treba raditi a do generalke je još daleko . Redovito mijenjajte ulje u motoru i filtere.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - TERMOSTAT?

Datum objave: 19.09.2011 22:42:09
Slika
PITANJE:

postovani vec duze vrijeme imam problem s termostatom,tacnije promijenio sam negdje 4 komada,pecurke,i hladnjak sam nov kupio,kao i generalku motora,jer sam ga prerio,jer su majstori mislili da instrument na tabli laze.. desavalo mi se da mi u nekad otvori a nekad nece,kad ne otvori,izbije mi voda u posudi,i cuje mi se neko skagrljanje u boci kao da je vakum. desavalo mi se da kad da mi izbija na cep,al kad bi ga otvorio,voda bi se povukla u crijevo tako da bude prazna boca.... sta bi jos to moglo biti,jer 4. termostata sam vec zamijenio?

ODGOVOR:

Nije moguće da četiri termostata budu neispravna . Uzrok je sigurno nešto drugo. To mogu biti slijedeći uzroci : djelomično začepljen hladnjak, cijevi rashladnog sustava, pumpa za vodu, brtva glave motora, neispravna glava motora ( puknuće koje niste vidjeli ) , neravan blok motora na mjestu gdje dolazi brtva glave motora. Ispravnost čepa ekspanzione posude ili hladnjaka ne bih spominjao . Neki drugi razlozi ne postoje .

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - REZERVOAR

Datum objave: 18.09.2011 21:44:16
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić,Kako se čisti Rezervar na autu? Hvala,pratim vaš rad,odlični ste.

ODGOVOR:

Na vozilima novije generacije rezervoar se može očistiti tako da se demontira sklop pokazivača goriva u kojem se nalazi i pumpa za gorivo. Kada se demontira navedeni sklop, otvor je dovoljno veliki da se koz njega može detaljno očistiti rezervoar. Tom prilikom treba paziti da se ne ošteti specijalna prirubnica s navojem i brtva prirubnice . Prirubnica fiksira navedeni sklop na rezervoar.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,8 TD - VARIRA BROJ OKRETAJA

Datum objave: 18.09.2011 21:41:27
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Imam escorta 1999g. 18td(70ks)285000km po mom brojanju a da li je to točno neznam.Problem je kada se upali i malo zagrije u leru povećava se broj okretaja i pada nazad,normalno je sve u vožnji.U čemu bi mogao biti problem? Hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Problem bi mogao biti u slijedećem : nečist rezervoar za gorivo, filteri, zrak u sustavu goriva, regulator količine goriva, dize, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora. Najprije bih ispitao mehaničko stanje motora i prisutnost zraka u gorivu .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - U VOŽNJI SE SMANJJUJE GAS

Datum objave: 18.09.2011 21:39:21
Slika
PITANJE:

Dobar dan, Imam clio 1.5 dci 2002. god.u vožnji se smanjuje gas, pritiskom papučice gasa on ponovo povuče i ne pali se nijedna signalna lampica. unaprijed hvala Dražen

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : nečist rezervoar za gorivo, filteri, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, mjerač mase zraka, MAP senzor, senzor bregaste osovine, senzor radilice, dize, senzor položaja pedale kočnice, ECT senzor, mehaničko stanje motora. Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 2,0 HDI - LOŠE UBRZAVA

Datum objave: 18.09.2011 21:34:51
Slika
PITANJE:

citroen c4 picasso 2.0 hdi 16v Poštovani, oduševljena sam vašim odgovorima i uopšte ovakvim sadržajima koji su od velike pomoći vlasnicima automobila. Nedavno sam kupila pomenuti automobil, uvezen je iz Italije 2007.godište,prešao je oko 170.000km .Nakon kupovine odmah sam uradila veliki servis,zamenu filter, ulja, kaiša, u ovlašćenom citroen servisu. Stav servisera je da je u odličnom stanju ali ima primedbu na to kako auti ide, naime ne ide dobro za 2.0 hdi motot što sam i sama primetila. Menjač je automatski i pri šaltanju kao da se guši gubi snagu jedva navlači brzinu.U petoj jedva navuče i onda bi trebalo u šestoj da leti ali to se ne dešava, jedva navuče 170km/h kao da se guši. Šta bi po vašem mišljenju trebalo proveriti pošto ste očigledno odličan dijagnostičar.Hvala unapred na odgovoru.Pozzzzzz

ODGOVOR:

U ovom slučaju uzrok može biti sustav za regulaciju motora ili sam automatski mjenjač. Najprije bih radio dijagnostiku mjenjča ( kompjutorska dijagnostika i provjera nivoa ulja u mjenjaču ) . Ako bi s navedenim bilo sve u redu , bavio bi se motorom . To znači da bi provjerio slijedeće : čistoću rezervoara, dize, mjerač mase zraka, EGR ventil, senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor radilice, senzor bregaste osovine, senzor položaja pedale kočnice, dobavnu pumpu u rezervoaru, djelomično začepljenje ispušnog sustava,  mehaničko stanje motora, ECU centralu motora. Nakon stručno obavljene dijagnostike koju sam naveo sigurno bi se našao uzrok radi kojega motor loše ubrzava.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,8 16V - PODIZAČ STAKLA

Datum objave: 18.09.2011 21:32:07
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodi Petar ako vas mogu zamolit za jedno pitanje oko citroena xare 1.8 16v benzin motor. Rijec je o staklu vozacevih vrata koje je prestalo funkcionirat.Poblize da vam navedem sve sto je ispravno a to je:Prekidac u kabini, motoric u vratima.Dali me mozete uputit sta bih dalje moglo biti stim u vezi.Malo sam gledao relee kod osiguraca ali nisam primjetio da ijedan relee reagira kad napravim kontakt na prekidacu u kabini ustvari reagira samo na davanje kontakta kljucem sto vi mislite na sve ovo HVALA NAJLJEPSA

ODGOVOR:

Niste naveli ima li struje na prekidaču podizača stakla . Ako struje ima potrebno je ispitati ima li struje na elektromotoru podizača . Ako struje ima neispravn je elektromotor ili mehanizam podizača stakla ( vodilice, sajle, pužni prijenos, hvatište stakla ) . Ako struje nema potrebno je provjeriti električnu instalaciju od kutije osigurača do prekidača na vratima. Ovo vozilo može imati i BSI računalo . Ako to postoji uzrok može biti i samo računalo BSI .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 16V - ELEKTROPOKRETAČ

Datum objave: 18.09.2011 21:26:48
Slika
PITANJE:

imam reno megan 2001 godište benzinac 1,6V prije nekoliko dana poćeo je da zeza prvo više nije htjeo upaliti od prve nego nakon nekoliko pokušaja a zatim se desilo dasam se normalno vratila kući ali pri ponovnom polasku nije htjeo upaliti,čak ni zaverglati.mislili smo da je akomulator pa smo zamijenili ali opet ništa. šta je?

ODGOVOR:

Ako je akumulator sada ispravan onda je uzrok elektropokretač. Na vašemu vozilu se elektropokretač može demontirati i popraviti . Svi potrebni dijelovi za servis elektropokretača se mogu nabaviti . Važno je samo da popravak elektropkretača radi stručna i odgovorna osoba.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 i - U VOŽNJI SE GUŠI I NEMA SNAGE

Datum objave: 18.09.2011 21:24:30
Slika
PITANJE:

Imam opel Corsu 1993 g. normalno pali i u ler gasu normalno radi ,ali u vožnji kad dodam jaći ga guši se i nema snage. Molim Vas da mi pomognete. Napomenna: Lamba sondu sam nedugo mijenjao.

ODGOVOR:

Najgora varijanta je da bez ispitivanja i provjere mijenjate pojedine dijelove jer tako nećete doći do rješenja . Nakon dijagnostike motora točno možete znati što je neispravno i cijenu popravka. U ovom slučaju najprije se ispituje mehaničko stanje motora, nakon toga sustav dobave goriva ( tlak goriva , injektori ) , zatim pojedini senzori motora, dvači, mjerač mase zraka, električna instalacija motora . na kraju po potrebi treba ispitati i sustav za stvaranje iskre na svjećicama.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,4 16V - ZAGRIJAN NEMA SNAGE DO 3000 OKRETAJA

Datum objave: 18.09.2011 21:20:53
Slika
PITANJE:

Postovanje. Imam astru g 1.4 16v 90ks kad motor postigne radnu temperaturu imam osjecaj ko da vucem kamion iza sebe dok mi obrtaji ne predju 3000 rmp i onda prokine i vuce normalno i kad krecem dok je zagrijan motor od 1000-3000 rmp nema snage trokira i onda opet poslije 3000 prokine stavljene su nove GM svijecice. I da dok je hladan motor vuce od 0-7000rmp bez ikakvi problema. hvala unaprijed

ODGOVOR:

Točan i jednostavan odgovor ne Vaše pitanje mogu dati nakon dijagnostike motora. Moguće neispravnosti su : filteri, tlak goriva, injektori, MAP senzor, mjerač mase zraka, senzor temperature motora, lambda sonda, senzor TPS leptirastog ventila, senzor radilice, sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( loša iskra na svjećicama ) , električna instalacija od motora do ECU računala, mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usinoj grani ) , začepljenje ispušnog sustava.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - LUPANJE U GETRIBI

Datum objave: 18.09.2011 21:16:01
Slika
PITANJE:

Dobar dan! Prije svega Vam želi reći svaka Vam čast što svojim savjetima pomažete svima nama koji imaju problema s autom. Već gotovo dvije godine imam Peugeot 307 SW 2.0 Hdi 110 Ks iz 2004 godine, sa 125000 km (tako piše na satu). Posljednih nekoliko mjeseci imam problema sa getribom. Naime, zbog kvara na originalnoj getribi bio sam prisiljen staviti drugu polovnu getribu koja je jedno vrijeme radila dobro. No nakon nekog vremena (3-4 tkm) počelo se čuti klapanje (lupkanje) u gatribi, ali samo dok je auto u leru. Čim se u leru stisne kvačilo, lupkanje prestane. Za vrijeme vožnje nema nikakvih čudnih zvukova ni čudnog ponašanja automobila. U firmi rabljenih djelova gdje sam kupio navedenu getribu, uspio sam dogovoriti da mi daju drugu gatribu (koju sam čekao par mjeseci). U dogovoru sa mojim mehaničarima sam uz getribu promjenio i lamelu, korpu te zamašnjak (umjesto dvomasenog stavili smo fiksni). Nažalost nakon samo nekoliko dana ponovo se počeo čuti isti zvuk klapanja/lupkanja iz getribe ..opet samo dok je auto u leru, te je ovaj put taj zvuk osjetno tiši. Kao i prije čim se stisne kvačilo zvuk klapanja prestane. Također u vožnji u bilo kojoj brzini nema nikakvih zvukova ni problema. Molim Vas Vaše mišljenje u navedenom kvaru, te naravno i Vaš savjet. Unaprijed zahvaljujem!!

ODGOVOR:

Zvuk koji ste opisali nastaje radi istrošenosti u samom mjenjaču . Istrošenje su na osovini snopa, na pojedinim zupčanim parovima, na kliznim ležajevima , na kugličnim i valjkastim ležajevima mjenjača . Zvuk čujete samo u leru jer su tada svi zupčanici slobodni , nisu u zahvatu . Kada stisnete pedalu spojke zvuk prestaje jer se tada zupčanici prestaju okretati . Istrošenja o kojim je riječ nastaju radi nepravovremene zamjene ulja u mjenjaču . Najbolje bi bilo da se obavili kvalitetan popravak svog originalnog mjenjača . Na kraju moj savjet . Stavite u mjenjač kvalitetno ulje , stvite po mogućnosti i dodatak ulju koje smenjuje trenje u mjenjaču . Nakon toga vozite dalje ali redovito mijenjajte ulje ( svakih 60.000 km ili svake dvije godine ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,6 i. - ISPITATI ALTERNATOR

Datum objave: 18.09.2011 21:11:48
Slika
PITANJE:

PITANJE- Renault Megane 2 1.6 2007, problem sa kontrolkom akumulatora,nedavno sam morao promijeniti akumulator te je u meduvremenu detektiran kvar i na alternatoru ili regulatoru,autoelektričar je otklonio kvarove na alternatoru,stavio drugi regulator,sve uredno ispitao,punjenje je bilo 14,09,no nakon 20-tak min.voznje opet se pali kontrolka akumulatora,ponovnim gašenjem i paljenjem motora lampica se gasi i opet ispočetka,molim vas za savjet i unaprijed hvala

ODGOVOR:

Prilikom zamjene regulatora napona nije do kraja odrađeno ispitivanje alternatora . Mogući uzroci su : diodni most, pobudne diode, nešto netipično što se može otkriti direktno na samom vozilu. Sada je potrebno ispravno dijagnosticirati kvar, otkloniti kvar, obaviti ispitivanje nakon toga.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - MOTORNO ULJE

Datum objave: 18.09.2011 21:09:26
Slika
PITANJE:

Poštovani, već neko vrijeme primjećujem da na policama raznih trgovačkih centara ima kupiti motornih ulja poznatih proizvođaća po zaista niskim cijenama (oko 40kn/l za 10 w 40)a taj trend čini mi se prelazi i u dučane auto dijelova. Obzirom da ja ulje 10 w 40 plačam u servisu oko 70-80 kn po litri zanima me Vaše mišljenje ima li između njih razlike u kvaliteti. Osim toga zanima me da li za svoje automobile Twingo 1.3,55 ks, 1996 god, i Fiesta 1.3,60ks, 2001 god mogu koristiti ulje ina delta sint 10 w 40 za koje mnogi tvrde da nije manje kvalitetno od ulja stranih proizvođaća, a cijenovno je također vrlo povoljno. Hvala!

ODGOVOR:

Ulje u trgovačkim centrima je upitne kvalitete  i rizično je za upotrebu . Kupovinom navedenog ulja ne dobivate nikakvu garanciju o njegovoj kvaliteti. Osobno ga ne bih nikakda kupovao jer je kvaliteta ulja toliko važna za motor da to ne treba posebno objašnjavati.  Ulje Ina Delta koje ste naveli možete koristiti za vaše vozilo.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - OBRADA GLAVE MOTORA

Datum objave: 18.09.2011 21:17:49
Slika
PITANJE:

Pozdrav gospdine Meicu. Imam pitanja koja vrujem da ce zanimati veci broj servisera.Pošto sam i ja jedan od njh. Evo ukratko o problemima sa kijima se sve cesce susrećem: U mom kraju pa i siroj okolini nemamo odgovarajucu masinsku radionicu za reparaciju glava motora novijih generacija: a to su glave sa hidro podizačima i dvema bregastama. Cesto mi previše obrade nalegajucu povrsinu ne skrate stabla ventila i tu nastaju muke. Kada ih pitam dali uopšte poseduiju teh.karakteristike za obradu, do koje granice moze da se vrsi obrada, kolko mogu da se skrate ventili, kako da izvrsim proveru tj. izmerim. Njihov odgovor je "pa slušajte to je relativna stvar ne može to da se uradi odjenom". A ja moram to da namortiram i da nosim na doradu. Pokušao sam da promenim više majstora i priča je priblizno ista. Dali mozete i ako mozet da me uputite gde da na nadje TEHNIČKA UPUSTVA tj.mere, da bi proverio pre montaze. Unapred hvala.

ODGOVOR:

Bitne kote kod obrade glave motora su udaljenosti od vrha ventila do vrha glave motora ili do bregaste osovine . Te kote možete i sami izmjeriti i zapisati prije nego glavu motora odnesete na obradu . Nakon toga nije teško skratiti ventile na potrebnu mjeru jer ste ranije izmjerili navedenu udaljenost. Svaka bolja firma koja se bavi strojnom obradom motora ima bazu podataka i potrebne mjere za pojedine motore. Ovoga časa mi nije poznato gdje su nabavili potrebne podatka za koje pitate . Možda od firme AutoData .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO 2,0 HDI - VIBRIRA KAROSERIJA

Datum objave: 18.09.2011 21:06:09
Slika
PITANJE:

Poštovani! Vozim Citroen Berlingo 2.0 HDI. Problem koji se javlja je slijedeći. U toku vožnje pri brzini 70-90 km/h dolazi do prilično neugodne vibracije vozila. Probala sam tu brzinu proći u različitim stupnjevima prijenosa ali se uvijek dešava isto. Na vozilu je napravljena optika, izbalansirane su gume, promjenjeni nosači motora i ležaj na poluosovini, međutim problem nije riješen. I dalje se događa isto možda samo malo slabijim intenzitetom. Molila bi Vaše mišljenje što bi mogao biti uzrok toj vibraciji vozila prilikom koje imam osjećaj da se više trese karoserija vozila nego volan. Unaprijed hvala na odgovoru! Veliki pozdrav!

ODGOVOR:

Uzrok su sigurno rotirajuće mase transmisije vozila . Pojednostavljeno rečeno to bi bilo  : kotači, homokinetički zglobovi, poluosovine, bočni ležajevi diferencijala, sam diferencijal . Neposrednim uvidom i ispitivanjem na samom vozilu može se otkriti što stvara vibracije.

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA AVENSIS 2,0 i. - DO 3000 OBRTAJA NEMA SNAGE

Datum objave: 17.09.2011 21:17:26
Slika
PITANJE:

Gospodine Meic, 1. Posjedujem toyotu avensis 2,0 SD mnuel 150ks,kada dajem gas obrtaji motora polako se pvecavaju do 3000, a auto nema snage. Kada broj obrtaja predje 3000 motor naglo dobije snagu i fakticki pojuri. 2. Moze li kriv disk da izazove vibracije tocka pri voznji iako su sve 4 gume prije toga balansirane? Mnogo pozdrava i unaprijed Vam se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, filteri, tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, lambda sonda , mjerač mase zraka . Vibracije kotača može izazvati deformirani disk ili deformirana felga.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI PD - NE IDE VIŠE OD 180 KM/H

Datum objave: 17.09.2011 21:15:26
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, Posjedujem GOLF IV T DI 85kw AJM 2001 god, problem sa kojim se susrecem jeste taj sto na autoputevima ne mogu razviti brzinu vecu od 180 km/h i pored toga sto mi je obrtomjer malo vise od 3000rpm, takodje pri toj brzini ni vracanje iz 6 brzine u 5-u sa punim gasom ne mijenja nista, apsolutno je nemoguce pomjeriti kazaljku na vise bez obzira koliko gas dugo drzao. Kazaljka obrtomjera bukvalno zakucana na toj brzini i u 5 i u 6-oj brzini. Inace ubrzanje do 170-180 je odlicno...Sto se tice ostalih brzina sve normalno ide...Interesuje me da li je u pitanju neki kvar i o cemu se radi, sta bi moglo biti u pitanju. Unaprijed zahvaljujem u nadi da cete rijesiti moje nedoumice.

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih motor ne ma potrebnu snagu a vozilo veću brzinu. Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( djelomično začepljenje na usisnoj grani i suženje usisnih kanala, začepljenje ispušnog sustava , kompresija, oštećenje bregaste osovine ) , sustav dobave goriva ( pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, davač impulsa bregaste osovine, tlak turbine, sustav za regulaciju turbine, regulator količine goriva, električna instalacija motora, ECU upravljačko računalo motora ) , predimenzionirane gume.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 i. - LAMPICA ZRAČNOG JASTUKA

Datum objave: 17.09.2011 21:12:27
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam škodu fabiu 1.4, 2000 g. 50 kw, već tjedan dana mi se pri paljenju auta upali lampica airbag i konstantno je upaljena u toku vožnje.Molim vas za savjet i uputu. Hvala!

ODGOVOR:

Upaljena kontrolna lampica znači da sustav zračnog jastuka nije u funkciji. Moguće neispravnosti su : električni konektori na instalaciji zračnog jastuka, spiralni modul ispod kotača volana, zatezači pojaseva, neispravnost nekog zračnog jastuka, upravljačka centrala zračnog jastuka. Dijagnostikom sustva može se otkriti što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 320 D - BRUJANJE

Datum objave: 17.09.2011 21:09:52
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine, imam problem sa brujanjem kod BMW E46 320d 2000god. Naime dešava se da pri postepenom povećanju brzine u 3 i 4 stepenu dolazi do jakog brujanja otprilike na sredini vozila. U posljednje vrijeme to je iščeznulo ali su se javljali jaki udari na istom mjestu ali u 2 stepenu prenosa. Nakon pregleda ustanovljeno je da je otišao zadnji križni ležaj kardana. Nakon njegove zamjene, udaranje u 2 stepenu je prestalo ali se vratilo brujanje u 3 i 4 stepenu. Daljim pregledom je ustanovljeno i da je otišao jedan od nosača motora, koji je takođe zamjenjen. Međutim, brujanje u 3 i 4 stepenu i dalje ne nestaje. Takođe da napomenem da su zamjenjeni i nosači na auspuhu. Možete li pomoći i imate li iskustva sa ovim? Unaprijed zahvalan.

ODGOVOR:

Zvuk koji ste spomenuli može dolaziti od ispušnog sustava ili od kardanskog vratila. Svaki bolji mehaničar će nakon pregleda Vašega vozila točno znati zašto i gdje nastaje opisani zvuk.

na vrh Povratak na vrh

HONDA ACCORD 2,2 i-CTDI- SAM MIJENJA GAS

Datum objave: 17.09.2011 21:07:27
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim hondu accord 2.2 i-ctdi, proizvedenu 2006.godine.Drugi sam vlasnik automobila i posjedujem ga godinu dana. Prije dva mjeseca javio se problem da auto kada lagano, minimalno držim papučicu gasa u drugom stupnju prijenosa sam dodaje i oduzima gas(jako neugodno). Isto se ponavlja i u ostalim stupnjevima prijenosa, 3.i 4. dosta osjetno,a u 5.i 6. se osjeti, ali ne toliko. To je trajalo nekoliko dana i onda prestalo, da bi se sada opet javili isti problemi i traju nekih desetak dana. Dijagnostika ne otkriva nikakvu grešku, ovlašteni serviseri također ne znaju o čemu se radi,kažu da se s tim treba duže igrati, pokušavati mjenjati djelove. Ne znam što napravit, molim vas za savjet. Unaprijed hvala, Goran Valentić

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : senzor temperature ECT, senzor tlaka MAP, senzor bregaste osovine, senzor radilice, senzor temperature goriva, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, dize, EGR ventil, električna instalacija od motora do ECU centrale, senzor položaja pedale kočnice, ostali netipični uzroci . Vozilom se treba baviti i raditi sva potrebna pojedinačna ispitivanja.

na vrh Povratak na vrh