Danas je: 26.03.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FORD MONDEO 1,8 i. 16V Zetec - SERVIS ELEKTROPOKRETAČA

Datum objave: 20.10.2011 00:23:50
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospdine,mejić imam jedno potanje imam ford mondeo GLX mjenjač automatski 16.09.1994 godina je prozvodnje je auto motor je. Zetec 1.8 115Ks 16v 85Kw benzinac, Bio sam u sedmom mjsecu ove godine kod auto mehaničara inače je dobar mehaničar ima iskustva, mehaničar mi je promjeno novi filter goriva izmjerio konpresiju tlaka goriva to je ok... I očistio MAF senzor i EGR ventile pregledo rade ispravno i promjeno filter zraka novi, metno nove svjećice beru platin i i nove kablove za svjećice i radna tenperatura motora je ok. Izmjerio konpresiju motora pisalo na test na papiru Kompressions druck in kg/cm2 pokazo da je konpresija 12 motora znaci da je dobar motor radi svrseno radi ko vurica. Ispitana je dijagnostika motora ECU centrala ne izbacuje ni kakve greške radi sve bez grešaka akmulator je nov od 75ampera. Pošto je moj automatik mjenjać ovako se radi ne dugo sam primjetio kad stavim kljuć u bravu u položaj, kad hoću da upalim za vergla i ugasi se auto ako iz drugog pokušaja tako isto palim kad vergla ako ne dodam malo gasa na paućici neće se ugasit odmah pokrene motor u leru kad na parkirnoj kočnici u "P" polžaju radi ravnomjerno i tiho bez da se trese motor ili da cuka voznji fino poteže na obratajima lijepo dimi iz auspuha prošo je tehnički u redu i eko test. Bio sam 17.10.2011.God u Auto hrvatska ford i pitam zašto se to dešava kaže mi da je do anlasera automata čim tako vergla i upali pod papučicom gasa, dali je gospdine, meiću do anlasera automata... Ni sam naveo da su četkice nove u anlaseru skroz svi mi kažu većinom da je do automata anlasera čim tako sporo vergla automat uspije pod gasom pokrenut motor. Nikad ni je bijo skidan dolje taj automat to je proizvoćać anlasera "Motocarft" Bio bi zhvalan ako bi mogo znat dali je rijeć automatu ili anlaseru Hvala.

ODGOVOR:

Sastavni dio elektropokretača ( anlasera ) je i automat . Da bi se demontirao automat mora se najprije demontirati elektropokretač. Kada se bude to radilo , nemojte taktizirati, napravite kompletan servis elektropokretača . Tada treba zamijeniti sve što nije potpuno ispravno a to su obićno slijedeći dijelovi : ležajevi , automat, bendix, četkice, ostalo po potrebi . Nakon dobro obavljenog posla , elektropokretač će uredno raditi slijedećih 100.000 km .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,8 i. AUTOMATIC - POVIŠENA TEMPERATURA MOTORA

Datum objave: 19.10.2011 17:24:11
Slika
PITANJE:

POSTOVANI GOSPODINE MEICU ,posjedujem audi 100 2.8 L motor AHH 128kw automatik godina proizvodnje 1991 ,radio sam veliki servis ,promjenuta vodena pumpa,zupcasti remen,span rola,rola,termostat,klinasti remen,salter pecurka na hladnjaku ,rashladnu tekucinu u hladnjaku,uljni filter,ulje u motoru,zracni filter svijecice,auto ima 380.000 km temperatura u voznji dostize 100c i ako je klima uvjek u upotrebi ,PITANJE STA MI JE PODUZETI? UNAPRIJED ZAHVALAN ZELIM VAM PUNO USPJEHA U RADU SEJDO IZ CH.

ODGOVOR:

Moguče neispravnosti su : termostat, hladnjak ( nečistoće u hladnjaku, nečistoće izvan hladnjaka ) , pumpa za vodu, cijevi rashladnog sustava, netočan prikaz temperature motora , indikator temperature motora. Na karju ostaju samo još brtvila glave motora.

na vrh Povratak na vrh

HONDA CIVIC 1,4 i. - RASHLADNA TEKUĆINA

Datum objave: 19.10.2011 16:17:38
Slika
PITANJE:

Poštovani,imam jedno pitanje koje me prijatelj zamolio da vas pitam... znači ovako, u pitanju je Honda Civic 1.4 ,danas ujutro je prijatelj nalio rashladnu tekućinu od INE...i sada popodne smo se otišli vozit,i sada kada smo došli doma navečer,kako je bio mrak,vidjelo se da se lagano dimilo ispod haube i bio je neki čudni miris... kazaljka temperature je bila ispod polovice tijekom vožnje,zato sumnjam da je zakuhao,a ne znamo ni ja ni on što bi drugo moglo bit...pa vas molim za pomoć Unaprijed hvala,lijepi pozdrav.

ODGOVOR:

Ako je temperatura motora bila normalna kao što ste naveli , tekućina nije zakuhala niti se motor pregrijao . Najvjerovatnije je došlo do propuštanja tekućine na čepu hladnjaka i nakon toga je došlo do isparavanja rashladne tekućine. Važno je naglasijti da se pojedini antifrizi ne mješaju jer može doći do kemijske reakcije i pojave pjene koja izlazi iz hladnjaka. Na vozilu bi trebalo zamijeniti antifriz a rashladni sustav prije toga treba oprati običnom vodom. Gradacija novog antifriza treba biti od -38°C do -42°C .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO - KOD KOČENJA ZANOSI U LIJEVO

Datum objave: 19.10.2011 16:55:35
Slika
PITANJE:

Poštovani majstore!Pišem Vam vezano za problem na polu 96.god.Naime, kod kočenja mi se auto zanosi prednjim krajem u lijevo.Rastavljao sam prednje kočione čeljusti i primijetio da pri stiskanju kočnice desni kočioni klip teže i sporije izlazi ,dakle kasnije koči nego lijevi,pa mislim da je to razlog zanošenja ,međutim, ne znam kako bih razradio klip da lakše ide van unutra.Molim za pomoć.Riječi hvale o Vama su već sve potrošene ,pa bih ih samo ponavljao.Puno hvala!

ODGOVOR:

Uzrok zanošenja prilikom kočenja je razlika u kočnoj sili a uzrok su kočna kliješta i hidraulika prednjih kočnica. Kočna kliješta se razrađuju i dorađuju tako da se ista demontiraju, rastave i obavi potrebna dorada. Nakon dobro obavljene dorade ( čišćenje, poliranje, zamjena gumenih brtvila ) i ponovne montaže kočni sustav je opet ispravan. Prilikom spomenutih radova pazite da sve možete opet složiti i da sve bude u funkciji , u protivnom vozilo će biti nepokretno.

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 320 i. - TEŠKO ŠALTA

Datum objave: 19.10.2011 13:46:58
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam BMW E46 320 Ci godina 2001 170ks imam dva problema s mjenjačem kad vozim i stanem i pokušam ubaciti u prvu brzinu ide veoma teško ostale brzine idu dobro bez ikakvih problema i u prvu brzinu ide lakše ukoliko prešaltam dok se auto još lagano kreće auto dobro vuče lamela je dobra, drugi je problem što ručica mjenjača uvijek lagano trese na BMW garaži su mi rekli da je to normalno ali mene to nervira možete li mi reći šta bi mogao biti uzrok ovih problema provjerio sam nosače motora i mjenjača svi su uredu ? Hvala

ODGOVOR:

Svi detalji koje ste naveli ukazuju na istrošenje mehanizma za šaltanje brzina. Radi toga dolazi do greške u položaju birača brzina i šaltanje je teško. Drugi uzrok može biti u samom mjenjaču i to na vilici i kanđi prve brzine. Pregledom vozila mogao bih dati precizniji odgovor i prijedlog .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA 1,9 D - ČESTO MIJENJAM AKUMULATOR

Datum objave: 18.10.2011 19:50:52
Slika
PITANJE:

Zašto teško pali ? Poštovani molim za pomoć kako i kome da se obratim imam škodu feliciju 1,9 D 2001 god i imam problem paljenja. U toku jedne godine promijenio sam 3 nova akumulatora VESNA 66 Ah i uvijek isti problem ujutru kad je malo hladnije pođem na posao i neće da upali jedva da okrene koji put zamajac.Malo pojačam od komšije sastavi ko mina, grijače zamijenio ,struju ne gubi nigdje, na alnaseru zamijenio sve potrošne dijelove piksne , bendiks...punjenje je 13.75 ,odem u servis da ga poprave kazu punjenje je dobro nevalja akumulator , reklamiram akumulator , daju mi nov ,radi neko vrijeme , jedva, i opet isto, odem opet, kazu nevalja punjenje , mozel ko reć šta mu je i jel taj napon punjenja dovoljan ili mi je slab akumulator da onda kupim jači a onaj razbijem u hiljadu komada... hvala...

ODGOVOR:

Ne mogu komentirati bez pregleda Vašega vozila u kakvom stanju su pojedini dijelovi ili sklopovi na Vašem vozilu ( akumulator, elektropokretač, električna instalacija, alternator ) . Mogu samo navesti da  će motor uredno paliti ako su u ispravnom stanju : akumulator , alternator, elektropokretač, električna instalacija . Na kraju treba reči da u stanju mirovanja vozila , struja koju izvlače pojedini potrošači na smije biti veča od 0,15 A ( ampera ) . Svaki bolji servis može riješiti ovaj problem koji ste naveli .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - ČUDAN RAD SIGNALIZACIJE

Datum objave: 18.10.2011 18:47:41
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Fiat Punto, 2001 god., 1,2 8V. Kada upalim poziciona svijetla na prednjem desnom svijetlu upali se i žmigavac i konstantno svijetli. Kada dam lijevi žmigavac, s upaljenim svijetlima, zajedno s lijevim malo blinka i desni žmigavac. Prilikom stiskanja kočnice upali se i alarm lampica za svijetla. Kočiona svijetla rade normalno. Kada poziciona svijetla nisu upaljena sve radi normalno i ne javlja se nikakav alarm. Da li se radi o nekom kratkom spoju ili je otišao relej za svijetla?

ODGOVOR:

Uzrok su slabi kontakti na pojedinim konektorima prednjih i zadnjih lampi . Radi toga dolazi do povećanog prelaznog otpora i pada napona na pojedinim strujnim krugovima. Rješenje nije komplicirano , treba samo dobro očistiti i zaštititi električne kontakte i sve će opet raditi normalno.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 TDCI - KONDENZAT

Datum objave: 18.10.2011 18:43:14
Slika
PITANJE:

Poštovani, nedavno sam kupio rabljeni Ford Focus 1.6 TDCI 80kW, 109ks. Godina proizvodnje je 2008. i automobil sada ima 53 000km. Uočio sam da iz topa auspuha nakon dužeg stajanja vozila od cca 8h kroz 4 rupice koje su postavljene uzdužno na donjem dijelu topa auspuha iscuri nekoliko kapljica guste zelene tekućine koju je teško identificirati. Automobil je prema knjižici uredno servisiran u ovlaštenom Ford servisu. Kod zadnjeg servisa u motor je stavljeno ulje 5W40 Valvoline. Možete li mi objasniti u čemu bi mogao biti problem i zašto ta tekućina curi iz topa auspuha? Hvala.

ODGOVOR:

Tekućina koju vidite je kondenzat i to je normalna pojava . U ispušnim plinovim aima i vodene pare koja je u plinovitom stanju kada je ispušni sustav zagrijan. Kada se ispušni sustav ohladi od vodene pare nastaje kondenzat koji može u obliku kapljica koje ste opisali izlaziti iz ispušnog lonca ili iz auspuh cijevi .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA 1,9 D - ZRAK U VISOKOTLAČNOJ PUMPI

Datum objave: 18.10.2011 16:28:15
Slika
PITANJE:

Mijenjo sam filter goriva i pumpa mi je povukla zrak. molim Vas recite mi kako se ozračuje . Radi se o škodi feliciji 1.9D iz 1997g.

ODGOVOR:

Najbolje bi bilo da filter goriva napunite s gorivom , nakon toga opet spojite priključke. Slijedeći korak je otpuštanje visokotlačnih cijevi na dizama ( holender otpustite za dva kruga ) . Elektropokretačem startajte motor sve dok ne vidite da na otpuštenim holenderima ne šprica gorivo . Startanje ne smije trajati duže od 10 sek. da se ne pregrije elektropokretač . To znači da to možete ponoviti i nekoliko puta dok se ne pojavi gorivo na holenderima diza . Kada se gorivo pojavi , fiksirajte holendere na dizama i normalno upalite motor . Pričekajte da motor radi još koju minutu na leru ( nemojte uopče davati gas ) da iziđe i preostali zrak iz sustava.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI LANTRA 1,5 i. - PROMJENJIV BROJ OKRETAJA

Datum objave: 18.10.2011 16:17:30
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam jedno pitanje. Ovako, imam auto hyundai lantra karavan, 1.5, 65KW, 98g. Od nedavno se pojavio sljedeći problem. U vožnji kad dodajem gas, auto normalno vuče, i sve je ok. Kad pustim gas, i stavim u neutralnu brzinu, okretaji stanu na 2000, pa stoje 10 - 20 sekundi, pa padnu na 1500, pa na kraju padnu na 1200 - 1000. I tako svaki put. Počistio sam usisni leptir za zrak, ali nije pomoglo. Papučica gasa normalno klizi. Okretaji na leru nisu baš mirni, lagano variraju ( što se prije nije dešavalo ). Molim Vas za pomoć. Hvala, lijep pozdrav, Milan Grabar

ODGOVOR:

Točan uzrok mogu navesti nakon pregleda vozila  a mogući faktori utjecaja su : senzor položaja leptirastog ventila, MAP senzor, ECT senzor, IAT senzor, EVAP ventil rezervoara, regulator tlaka goriva, propuštanje na usisnom kolektoru, loše stanje ventila, mehaničko stanje motora. Najprije bih provjerio mehaničko stanje motora ( kompresija , podešenost ventila zabrtvljenost usisnog kolektora ), ECT senzor z atemperaturu motora, senzor položaja leptirastog ventila.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - TEŽE PALI

Datum objave: 18.10.2011 15:35:11
Slika
PITANJE:

Molim Vas.ako je moguce da mi sto prije odgovorite!Od nedavno sam vlasnik Opel Astre 2.0dti,01.g.p.Hladan motor ukluci grijac i odlicno upali,takodje dobro pali i kad je vruc motor,mada se tad ne ukljucuje lampica grijaca.Moj problem je u tome sto jako dugo vergla i tesko upali kad je motor ni vruc ni hladan,tj nakon prvog paljenja,u tom slucaju isto ne upali lampicu grijaca.

ODGOVOR:

Lampica grijača je povezana sa senzorom temperature motora . To znači kada je motor polutopli ili topli ne pale se grijači niti kontrolna lampica grijača i to je normalno . Uzroci težeg paljenja kada je motor polutopli su : slabija kompresija motora, zrak u sustavu goriva, ECT senzor, MAP senzor, dize, lošiji akumulator, elektropokretač, filteri, električna instalacija motora, relej dobavne pumpe, dobavna pumpa.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - RIJEČI PODRŠKE

Datum objave: 18.10.2011 14:03:06
Slika
PITANJE:

Htijeo bih se nadovezati,na gospodina koji nije zadovoljan vasim strucnim misljenjem.Ja vas osobno postujem,i mislim da nama amaterima mnogo znaci kad nam neko tj.u ovom slucaju vi pojednostavite problem,radite to besplatno i jos na temelju nicijeh zapazanja dajete tacne odgovore,s toga morate biti opceniti,niti ste vidjeli auto niti znate u kakvom je stanju.Ja isto vozim mondeo kao gospodin koji vas je kritikovao,nekada se desava kad je hladan da tako cupka ali nista strasno.Samo hocu da vas podrzim i da vam se zahvalim na vasoj strucnosti,meni ste pomogli kao i mnogim drugim ljudima i zaista ne shvatam ljude koji se jos zale na vase odgovore a dobijaju ih besplatno,skoro 100% tacnosti.Ako se nekome ne svidjaju savijeti Gosp.Meića onda nemojte se javljati za savijete,nego idite u ovlastene servise pa nek vam oni vrse diagnostike,i predlazu rijesenja koja ni sami oni ne zmaju.

ODGOVOR:

Poštovani , hvala Vam na lijepim riječima i podršci . Zapravo ste Vi sve rekli i više nemam što komentirati . Odgovarati na sva ta mnogobrojna pitanja je jako zahtijevno i oduzima puno vremena, pa mi je drago kada to netko razumije i cijeni. Dnevno odovorim na 25-30 pitanja, ponekad i više, samo je manji dio objavljen. Naravno da često odgovor mora biti općenit, jer vozilo ne dođe u servis.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C KLASSA - POLOŽAJ VOLANA

Datum objave: 18.10.2011 10:59:35
Slika
PITANJE:

postovani, nakon uradjene spure na mercedesu c-klasa 2003 godina volan mi je ostao nakosen na lijevu stranu, pa me interesuje sta mogu da uradim kako bi stajao ravno dok vozim pravo, da li se volan moze odvrnuti i centrirati i na koji nacin s obzirom da ima airbag, a ako ne moze na taj nacin sta mi preporucujete, hvala

ODGOVOR:

Korekciju položaja volana možete napraviti samo na jedan način  i to na uređaju na kojemu ste radili optiku ( geometriju ovjesa - špur ) . Tu činjenicu bi trebao znati i radnik koji je radio optiku na Vašemu vozilu . Kada se radi optika , kotač volana se fiksira i onda se radi fino podešavanje na lijevoi i desnoj sponi volana. Na taj način položaj kotača volana je potpuno simetričan i pravilan .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,0 i. - LAMPICA OD ULJA

Datum objave: 18.10.2011 10:22:26
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Posjedujem audi A4 2.0,2000.g, presao 72000 km, pocela mi se javljati lampica od ulja,ali kad izvadim sipku za provjeru ulja i opet vratim alarm nestane,i nepojavljiva se opet za nekoliko dan(3-4 dana),pa opet isto.U servisu kad su ga spojili na kompjuter nisu nasli nista.Mene zanima posto sam imao takav slican problem ne na auto motoru nego na generatoru da nam se javljao alarm od ulja iako ga je bilo,pa smo nasli da se odusnik od kartera zacepio i stavrao tlak u karteru,a kad bi izvadili sipku radi provjere tlak bi odusio i sve bi bilo u redu,pa me zanima da li je moguce da se to dogadja i na auto motoru. Hvala

ODGOVOR:

Kontrolna lampica od ulja se najčešće pali kada je neispravan jedan od dva idikatora ulja, kada nedostaje ulja , kada je tlak ulja niži od dozvoljenog . Iz toga razloga bih najprije izmjerio tlak ulja i ako je isti u granicama normale onda bih posumnjao u indikatore ulja . Kada bi odušak od ulja bio začepljen onda bi motor izbacivao ulje na šipku od ulja ili na neki semering motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W123 200D - BLOKADA DIZE ?

Datum objave: 18.10.2011 11:16:40
Slika
PITANJE:

Postovanje, Pre neki dan sam ostao bez goriva ,u pitanju je mercedes 123 200d 1983god.Sipao mu gorivo ,naravno jedva ga upalio .posle nekih 300metara cuje se neki zvuk iz motora kao kad motor ostane bez ulja ,pa klipovi lupaju .Ocistio sam mu rezervoar ,ozracio , i opet isto.Brzo dize temperaturu ,svaki put mi se gasi kad stajem ,motor trese i nema snagu.Da li znate otprilike sta moze da bude?

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu došlo je do blokade jedne ili više diza i zato čujete zvuk lupanja . Ako se stanje ne normalizira potrebno je obaviti popravak diza.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,9 - TDI KLIMA UREĐAJ

Datum objave: 17.10.2011 23:51:31
Slika
PITANJE:

Poštovani, ponosni sam vlasnik golf-a V 1.9 tdi 2007. god. Zanima me kada se treba nadopuniti klima na autu,auto je presao 90.tkm.pošto sam bio u servisu di se pune klime i pitao za pregled da mi nadopune klimu u autu dobio sam odgovor da ako klima hladi nemora se nista dirati ni puniti kima dok se sve nepokvari sto mislim da nije bas tako,jel sam u protivnom cuo da je boljka golfovima da odlazi kompresor klime itd..ako se ne pazi. Ja do sada jos nisam nadopunjavao klimu u autu od kad sam ga kupio,bojim se da nebi riknulo sve pa da nebi jos imao veci torosak od samog punjenja klime. Što da radim ? Unaprijed se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Po preporuci mnogih proizvođača vozila , servis klima uređaja se redovno radi svake dvije godine. Kada se radi servis klime obavljaju se slijedeće radnje : kontrola količine plina u sustavu, provjera stanja i eventualna zamjena ekspanzionog ventila, provjera dehidratora, punjenje ulja za kompresor, dopuna plina, provjra tlakova u sustavu, čišćenje i dezinfekcija ventilacijskih kanala, zamjena filtera kabine. Ostale kontrolna radnje po potrebi . Mjerenje temperature zraka  na ventilacijskim kanalima . Na ovaj način kompresor i ostali dijelovi sustava klime će biti pouzdani i dugo će trajati.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT IV 1,9 TDI - PROBLEM NA 3000 O/MIN

Datum objave: 17.10.2011 23:37:38
Slika
PITANJE:

Imam problem sa passatom 4 1998 god. 1.9 tdI 81 kW...u 4 i 5 brzini kad ubrzavam kada obrtaji krenu preko 3000 auto samo potone i nema snage...u 4 ide to neki 120-130 km/h a u 5-oj 130-140 km/h...? Sta mislite sta moze bit ?? pozz

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : senzor tlaka zraka, preveliki tlak turbine, ventili za regulaciju tlaka turbine, ventil za rasterećenja turbine Wastegate , blokada statorskih lopatica turbine, začepljenje na usinom kolektoru, mjerač mase zraka, regulator količine goriva.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - NEMIRAN NA LERU

Datum objave: 17.10.2011 23:24:57
Slika
PITANJE:

Najprije da vas pozdravim i pozdravim Vas na ovom nacinu kojim pomazete nama, koji imamo probleme sa autima. Imam peugeot 307 2.0 hdi, 2004 g.prvi problem je tokom rada u u mjestu mijenja rad,malo lagano zatrese i smiri i opet tako. drugim problem je taj sto je jako bucan unutra.ponekad mi lici na one stare mercedese. veliko hvala.

ODGOVOR:

Uzroci nemirnog rada motora mogu biti : zrak u sustavu goriva, filteri, nečist rezervoar za gorivo, dize, ECT senzor temperature, EGR ventil, senzor radilice, dobavna pumpa, senzor talaka goriva, solenoid za kontrolu tlaka goriva, mehaničko stanje motora, visokotlačna pumpa, električna instalacija, ECU centrala. Za pojačanu buku koju čujete u kabini treba posumnjati u : nosače motora, ispušni sustav, sustav za dobavu zraka u motor, neki od ležajeva na alternatoru, servo pumpi, kompresoru klime, pumpi za vodu .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,0 TDI - CRNI DIM I TEŽE PALI

Datum objave: 17.10.2011 20:35:37
Slika
PITANJE:

Molim vas za pomoć,imam audi a4,2005.g,2.0 tdi,ima 108236 pređenih km,kad je hladan lijepo pali,a kad se ugrije uvjek vergl po 3 sekunde,zamjenio sam senzor tipline i ništa.Dalje isto,a sad mi je poćeo dimiti jako crni dim.Kad se vozim ponekad ide lijepo ništa ne dimi,a ponekad neprimi gas i jako crno dimi i ko da nema snage.Ato mi se zna desiti između 1000 i 2000 okretaja,tada i znam osjetiti podrhtavanje motora,

ODGOVOR:

Nakon dijagnostike motora mogao bih točno navesti neispravnosti i dati prijedlog rješenja. Moguće neispravnosti su : zrak u sustavu goriva, akumulator, elektropokretač, relej dobavne pumpe, filteri, dize, električna instalacija motora, senzor pedale gasa, EGR ventil, MAF senzor, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor radilice, senzor tlaka zraka, sustav za regulaciju tlaka turbine, regulator količine goriva, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DCI - TEŠKO PALI KADA JE ZAGRIJAN

Datum objave: 17.10.2011 20:08:59
Slika
PITANJE:

Imam Renault Scenic 1.9 dci 2002. god. proizvodnje. Kada je automobil hladan pali bez problema, no međutim kada se temperatura motora podigne treba mu cca 10-15 sekundi da upali i to iz drugog pokušaja, a kada se motor ohladi opet normalno pali. Auto sam odvezao na dijagnostiku gdje nisu utvrđeni nikakvi kvarovi, osim što sam popreporuci majstora repariraoi očistio sve brizgaljke, no međutim problem se ponavlja.Molim Vas za vaše mišljenje, i uputu što mi je dalje činiti. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : akumulator, elektropokretač ( veliki padovi napona prilikom startanja ), zrak u sustavu goriva, nepovratni ventil za gorivo, filteri, dobavna pumpa, relej dobavne pumpe, senzor tlaka goriva, FRP senzor na Rail-u, solenoid za kontrolu tlaka goriva, ECT senzor temperature motora, električna instalacija motora, VT pumpa, ECU centrala . Potrebno je ispitati sve što sam spomenuo .

na vrh Povratak na vrh