Danas je: 29.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL MERIVA 1,8 16V - UKOČENI VOLAN

Datum objave: 03.09.2011 23:14:01
Slika
PITANJE:

Poštovani, na mojoj opel merivi 1.816v 2003.g.,povremeno se kod paljenja ne ugasi lampica eps ili se na trenutak ugasi pa opet upali,a rezultira se iznimno ukočenim volanom,jedva da ga mogu pomaknuti par cm i pri gašenju auta i ponovnom paljenju lampica se ugasi kao i sve ostale i nema nikakvih problema. Od kada mi se to javlja čitam o sličnim kvarovima i vidim da su oni česti kod meriva. U servisu su mi rekli da je stup volana koji košta oko 7000 kn,a još sam i neke druge izvore kontaktirao koji su mi tvrdili da je to do neke greške na kompjuteru i da oni to mogu 90% srediti bez novih dijelova. Jedan je naplatio 200 kn,a drugi nije ništa,ali problem se javlja i dalje... Molim pomoć jer mi se to baš ne čini kao bezazlen kvar. Dobro dok se javlja pri kretanju u stajanju,ali neće biti ni malo ugodno ako se počne javljati u vožnji,zasada nije... Srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti na servo volanu su : električni kontakti i konektori, električna instalacija, elektromotor, upravljačka elektronika servo volana. Dobro bi bilo provjeriti električne kontakte, konektore, električnu instalaciju . Ponekad je uzrok loš kontakt radi kojega servo nije u funkciji. Super bi bilo kada bi mogli za 200,- kn otkloniti kvar na servo volanu.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,9 D - NEMA SNAGE

Datum objave: 01.09.2011 16:16:01
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Citroen Xsaru 1,9d 2002god 51kw 220000KM i imam problem sa gubljenjem snage u voznji. Motor dok je hladan i u zimskim uslovima uglavnom radi bez vecih problema uz veoma rijetko dešavanje da izgubi snagu pri ubrzanju dok se u ljetnim uslovima i kada se zagrije navedni problem osjeti drasticno(radna temperatura je ljeti uglavom oko i iznad 90 stepeni C). Pri ubrzavanju te u situacijama preticanja ili voznje uzbrdo(najprimjetnije u 2 i 3 brzini) uprkos dodavanju gasa motor ne reguje i veoma sporo ubrzava te iznenada dobije snagu uglavnom pri pritisku kvacila te prebacivanju prenosa u vecu brzinu. Napominjem da sam pumpu od goriva remontovao dva puta kod dva razlicita majstora te je neposredno poslije remonta problem bio manje primjetan ali se ponovno vracao. Da li ste se Vi susretali sa slicnim problemem kod ovog tipa motora i postoji li mogucnost da je nešto drugo osim pumpe problem, sumnjam na diznu ili čak i na slabe karike. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Motor može izgubiti snagu radi slijedećih razloga : nečist rezervoar, nečisti filteri, zrak u sustavu goriva, loša kompresija, loše podešeni ventili, netočna faza motora, loše dize, začepljena usisna grana, začepljeni usisni kanali, začepljen auspuh, loš rad visokotlačne pumpe. Provjerite ( odnosno Vaši majstori ) sve što sam spomenuo.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,9 SDI - ZRAK U FILTERU GORIVA

Datum objave: 01.09.2011 08:40:18
Slika
PITANJE:

IMAM SKODU FABIU 19.SDI SERVISI SVI ODRADJENI AUTO REDOVNO ODRZAVANO MEDJUTIM JAVIO SE PROBLEM STO U SVIM BRZINAMA PRILIKOM VOZNJE I KAD SE PUSTI PAPUCA GASA AUTO SE KRECE ISTOM BRZINOM.BIO SAM U OVLASTENOM SERVISU ONI SU PROMJENILI NAFTNI FILTER KAZU DA U STAROM NIKAKO NIJE BILO GORIVA DA JE BIO SUH.POSLIJE TOGA AUTO JE BILO U REDU NAREDNIH 30 KILOMETARA I OPET ISTO.

ODGOVOR:

Spomenuli ste da u filteru goriva nema goriva a to ne smije biti tako . Filter goriva mora biti pun goriva bez ikakve prisutnosti zraka . U ovom slučaju pumpa za gorivo sigurno uvlači zrak . To se može događati radi neispravnih cijevi za dovod goriva, radi nepovratnog ventila za gorivo, radi samog filtera goriva, radi istrošenja ležaja na visokotlačnoj pumpi. Zatražite pomoć servisa koji zna otkloniti kvar na Vašem vozilu.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 D - OTEŽANO PUNJENJE GORIVA

Datum objave: 01.09.2011 08:31:30
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, Ispričavam se što se ponovno obraćam, evo već treći put u nadi da nisam dosadan, ali Vi ste jedan od rijetkih koji u većini slučajeva znaju kako riješiti određeni problem bez i da ga vide u živo. Čvrsto sam odlučio kada budem imao neki veći problem oko auta da ću doći iz Osijeka do Vas u Samobor na popravak, naravno ukoliko pristanete, jer uistinu smatram da ste trenutno najkvalificiranija osoba u Republici Hrvatskoj za utvrđivanje problema te otklanjanje istih na automobilima. Nadam se da ima i drugih kvalitetnih servisa i majstora, ali ja za njih ne znam, a sudeći prema količini pitanja i odgovora objavljenih na Vašoj stranici; ne znaju niti drugi. Moje je pitanje vezano za golf 2 1,6 d iz 1987. godine. Naime kada punim gorivo, nikako ne mogu napuniti rezervoar do vrha; diesel gorivo se nevjerojatno pjeni i prema kazaljci pokazivača napunim oko polovine zadnje četvrtine (prema mojoj pretpostavci trebalo bi stati još oko 7 litara), a pištolj za utakanje se potom stalno isključuje. Nakon toga sipam po malo do vrha i kada vidim gorivo stanem, ali kada napravim 1-2 kilometra gorivo se spusti u rezervoar i tada stane još cca 2 litre, ali opet nije pun i tako nekoliko puta. Vaš odgovor drugima na slične upite je da najvjerojatnije nije ispravan odušak zraka rezervoara, a ja vas najljepše molim za uputu gdje se isti točno nalazi, potom kako provjeriti njegovu funkcionalnost, te kako ga očistiti na navedenom modelu automobila. Unaprijed se najiskrenije zahvaljujem na odgovoru i želim Vam puno uspjeha u daljnjem radu.

ODGOVOR:

Problem koji ste naveli najlakše je riješiti tako de se demontira kompletan rezervoar. Na taj način imate pristup svim dijelovima rezervoara  a to su : uljevna cijev, cijev za odušak , ventil za odušak. Tom prilikom je dobro izvaditi i komandu pokazivača goriva . Tako se vidi i unutrašnjost rezervoara a isti se može očistiti i provjeriti unutrašnji filter rezervoara . Na ovaj način se može kvalitetno obaviti kontrola i popravak sustava za odušak rezervoara . Česti uzrok je cijev oduška koja zna biti deformirana ili prelomljena . Sve u što sumnjate treba zamijeniti ili doraditi.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - ABS ROTOFONIKA

Datum objave: 01.09.2011 08:02:38
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, vozim Renault Clio 1.5DCI iz 2005. godine kojemu se upalila ABS lampica. Kontrolnim pregledom sam ustanovio da je rotofonika pukla/oštećena te da jedan 'zub' fali, pa me zanima, mora li se zamijeniti cijeli kinetički zglob ili se može zamijeniti samo taj dio. Hvala!

ODGOVOR:

Navedeni dio sigurno nećete pronači kao pojedinačni dio . Isti dolazi zajedno s homokinetičkim zglobom. Kada bi kojim slučajem mogli nabaviti navedeni oštećeni dio isti bi mogli ugraditi i to bi funkcioniralo . Mislim da ćete morati nabaviti zglob s rotofonikom.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT BOXER 2,2 HDI - INTERCOOLER ZAŠTO ?

Datum objave: 01.09.2011 07:53:08
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić U odgovorima koji su ovde prezentovani nisam naišao na odgovor koji bi na neki način pomogao oko problema koji imam na vozilu Službe Hitne Pomoći a radi se o Peugeotu boxeru 2.2.Naime, već desetak dana vozilo na brzini 110-120km/h prestaje da vuče i postaje onako ,,šuplje" što bi u žargonu rekli. Na dijagnostikovanju je prijavljena greška da dobija jako puno zraka. Što je posebno interesantno, kada se filter zraka skine vozilo se ponaša potpuno korektno i bez prijavljivanja greške prilikom dijagnostikovanja.(Dobro sam napisao, kada se postavi filter zraka prijavljuje kao da dobija višak zraka. Danas je pronađen još i kvar na hladnjaku zraka, bukvalno je napukao dužinom jednog dela saća što može da dovede do naziranja rešenja problema. Za Vas samo pitanje, dali sve gore može da bude proizvod kvara na hladnjaku vazduha i zašto hladnjak izgleda kao da je pukao od naduvanosti. Ako je ,,havarija" nastala iz nekog razloga koji meni za sada nije poznat, rizik bi bio ugraditi novi (koji baš i nije pristojne cene) a da tj nedostatak nije otklonjen.U nadi da će te mi pomoći pozdravljam Vas. Dragan Ćirić-Ćira Dom zdravlja Odžaci

ODGOVOR:

Hladnjak stlačenog zraka ( intercooler ) je mogao puknuti radi tvorničke greške ili skrvene mane i radi prevelikog tlaka punjenja turbine. Novi hladnjak stlačenog zraka možete ugraditi ali tada izmjerite i tlak koji stvara turbina. Tlak turbine ne smije biti veći od 1,05 bara . Ako je tlak veći od navedenog potrebno je ispitati senzor tlaka turbine i sustav za regulaciju tlaka turbine .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - ZABRINUTOST RADI BIJELOG DIMA

Datum objave: 31.08.2011 15:18:33
Slika
PITANJE:

Postvani, imam problem sa BMW320d, u posudi za vodu non stop, dolazi vazduh a na auspuh pusi bijeli dim koji smrdi.Ujutru kad ga upalim na auspuh izbaci puno vode i bijelu pjenu.Temperaturu uopste ne dize.Neki majstori su mi rekli da je pukla glava, neki kazu dihtung a neki blok tako da ja sam ne znam sta je pa me zanima dali mi mozete odgovirit na post pitanje Hvala.

ODGOVOR:

Iz Vašega opisa se može zaključiti da rashladna tekućina ulazi u cilindar ( jedan ili više ) . Ako je to tako potrebno je demontirati glavu motora . Kada je demontirana glava motora tada će se znati da li je uzrok : brtva glave , glava motora ili blok motora . Iz vlastitog iskustva mogu reći da je u najvećem broju slučajeva uzrok brtva glave motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO 1,6 HDI - CURENJE GORIVA

Datum objave: 31.08.2011 15:04:13
Slika
PITANJE:

radi se o citreon berlingu 1.6 hdi 75ks curi mi gorivo a nemogu utvrditi gdje, vozio sam ga u servis pa kažu da je visokotlačna pumpa pokvarena i treba ju mijenjati.... sad zanima me koji su pokazatelji da je pumpa pokvarena jer auto vozi normalno ..... ima 45000kmaee

ODGOVOR:

Uobičajeni znakovi radi kojih se radi servis visokotlačne pumpe su loš rad motora, propuštanje goriva na glavnoj osovini pumpe. Ne mislim da je Vaše pumpa neispravna jer nemam uvid u faktično stanje . Curenje goriva je moguće i na cijevima za dovod goriva koja su u blizini visokotlačne pumpe. Zato najprije obavite točan uvid gdje curi gorivo a nakon toga ćete znati sve detalje  i cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 16V - TEŠKOĆE S PALJENJEM

Datum objave: 31.08.2011 14:47:13
Slika
PITANJE:

Poštovani. Imam renault clio 1.2 16V 2001. godina. auto ima 144000 tkm. Imam problema sa paljenjem. Bio na dijagnostici i rekli su mi da je pokvaren senzor radilice.Promjenio senzor radilice, svejčice. Auto i dalje teško pali. U čemu je problem onda. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Bez pregleda vozila i bez ispitivanja mogu navesti moguće uzroke radi kojih motor teško pali a to su : akumulator, elektropokretač, mehaničko stanje motora, propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalacija motora, ECT senzor, aktuator minimuma, injektori, tlak goriva, MAP senzor, filter goriva, tlak goriva, regulator tlaka goriva, senzor položaja TP ventila, MAF senzor, MAP senzor, IAT senzor, CPM senzor, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, ECU centrala. Najprij ebih ispitivao mehaničko stanje motora, akumulator, elektropokretač, tlak goriva.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - NE PALI

Datum objave: 30.08.2011 20:37:18
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, Već ranije sam se javljao glede problema sa Lagunom 1.9 dci 2004.Tada je bio problem sa lamelom i zamajcem koji sam i promjenio i sve je uredno radilo do prije dva dana ,kada sam zaglavio na godišnjem odmoru.Ujutro sam htjeo upaliti ali osim verglanja ništa.Uredno ubacim karticu i sve lampice uredno reaguju i potom se ugase ali auto samo kratko zavergla i ništa.Budući da nisam bio u prilici pozvati servis to sam zamolio prolaznike te upalio na guranje niz blagu strminu.Upalio je odmah ali sam potom vozio 250 km bez stajanja.Pomislio sam da je u pitanju akumulator,jer isti nije mijenjan od kupovine auta, ali lampica ne pokazuje da je akumulator prazan.Budući da ste mi i ranije pružili korektne upute i informacije na kojima sam neizmjerno zahvalan, molim vas da mi pomognete glede ovog problema.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu može nastati pad napona prilikom startanja motora . Ta pojava može izazvati blokadu paljenja jer pojedini senzori i aktuatori nemaju potreban radni napon . Kako bi izbjegli svaku sumnju obavite ispitivanje akumulatora i elektropokretača . Kapacitet akumulatora mora biti veći od 60% . Pad napona prilikom startanja motora ne smije pasti ispod 10V .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 SDI - KUPITI ILI NE KUPITI

Datum objave: 30.08.2011 20:05:56
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić U dva sam navrata več tražila Vaš savjet i oba ste mi puta pomogli za što sad koristim priliku da Vam od srca zahvalim. Veliko HVALA... i opet imam jedno pitanje da riješim za mene jednu veliku dilemu. Do sada sam vozila punoljetni Mercedes 190D. Služio me tako dobro da sam sigurna da nikad više neču imat tako kvalitetan a opet tako jednostavan auto za održavanje.Pošto je prešao jako puno km (513 000) došlo je vrijeme da ga zamjenim za nešto sa manje km. Kolegica mi prodaje Polo 1.9 SDI iz 2004. sa prijeđenih 120 000km. Ona ga je kupila novog i kilometri su stvarni.Sad pitanje za Vas? Kako se pokazao taj motor iz Vašeg iskustva što se tiče održavanja i učestalosti kvarova? Naime,meni se auto jako sviđa al ujak koji misli da zna nešto o automobilima me stalno odgovara, da kao da je rađen u Slovačkoj, pa da nema Bosch pumpu prek sajle...i još neke stvari koje sam i zaboravila kak se zovu. Toliko me zbunio da se bojim tak "kompliciranog" auta. Najljepše Vas molim sosp. Meić, jel to stvarno tak kompliciran auto? Unaprijed HVALA na odgovoru i želim puno zdravlja i sreće Vama i svim Vama dragim ljudima.... Lijep pozdrav

ODGOVOR:

Nema više vozila novije proizvodnje koji imaju mehaničko upravljanje motorom i koji su jednostavni za održavanje  . Vozilo koje ste spomenuli je solidne kvalitete i nije tako komplicirano za održavanje , dijelovi i servisi nisu skupi . Postoji još jedan motor koji se stavlja u Polo a koji je kvalitetniji od SDI motora , to je TDI motor . Međutim i SDI motor je dobre kvalitete. Ako je cijena za Vas prihvatljiva, provjerite mehaničko stanje motora i kupite navedeno vozilo . Nakon toga redovito radite servise , svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - BRIGA ZBOG CURENJA ANTIFRIZA

Datum objave: 30.08.2011 13:07:14
Slika
PITANJE:

Poštovani.Imam passata 1.9tdi 115ks 1999god.problem je ovakav:na bordcompjuteru mi je prikazao da provjerim rashladnu tekučinu i počeo je jako dimiti,međutim to se smiri i ponovo događa.nivo antifriza je jako pao u posudi.Molim Vas da mi kažete što bi to moglo biti.unaprijed hvala.pozdrav

ODGOVOR:

Ako je nivo antifriza nizak , senzor nivoa šalje informaciju koju Vi vidite na instrument ploči da nedostaje antifriza . Najčešći uzrok je curenje antifriza na motoru, na pumpi za vodu, na hladnjaku, na cijevima rashladnog sustava . Mjesto curenja treba pronaći i odmah otkloniti neispravnost.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 1,9 TD - TEŠKO PALI I DIMI

Datum objave: 29.08.2011 21:56:11
Slika
PITANJE:

Poštovani ponajprije veliki pozdrav i sve čestitke za uspješan rad , svaka čast pravi ste majstor. Najme zbog financijske neimaštine nisam u mogućnosti doći do vas pa Vas molim pomoć. Posjedujem p 405 1.9 td, problem je što ujutro teško pali. Kada alnasujem motor kao da nema goriva, pa onda malo pomalo se trese i poprima da će upaliti. Nakon dužeg alnasanja teško upali. Kada upali baci plavo-crni dim. U vožnji nekako nema snage, a kad stisnem gas baca crni jaki dim. Ponekad mi se čini da se jače čuju ventili, da li se oni hidroponizni ili mehanički ? Hvala.

ODGOVOR:

Motor može teško paliti radi mnogih neispravnosti . Nabrojiti ću najčešće : akumulator, elektropokretač, zrak u sustvau goriva, nečist rezervoar , filteri, grijači , dize, loša kompresija, loše mehaničko stanje motora, visokotlačna pumpa. Motor vašega vozila nema hidropodizače , ventili se podešavaju. Provjerite fazu motora, podesite ventile, provjerite grijača, provjerite dize, izmjerite kompresiju.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,6 i. - PROBLEMI S PLINOM

Datum objave: 29.08.2011 12:59:26
Slika
PITANJE:

Sve pohvale za Vaš rad i stručnost!Koliko znam ovo je jedinstven spoj stručnosti i korištenja modernih tehnologija na ovim prostorima. Imam problem sa Polo classic 1.6 SR 2002 (stara linija). Prije nekih 30 dana sam ugradio plin (Tomaseto + stag4) i sve radi savršeno. Međutim ubrzo nakon ugradnje, vozilo loše radi nakon prvog paljenja (okretaji padnu na nekih 400 rpm pa se ugasi i tako par puta). Kad prebaci na plin i svako kasnije paljenje sve radi odlicno. Provjeren je pritisak pumpe i on je ok, vakum je ok, kad se ujutro poveže na računar pokazuje temperaturu rashladne tecnosti vrlo blizu vrijednosti vanjske temperature te ne prikazuje greške. Nekako u isto vrijeme kad su se javili problemi sa jutarnjim paljenjem primjetio sam da pada temperatura motora kad je motor rasterecen (na nizbrdici ili dužim ravnim dijelovima ceste). Ne znam dali su ova dva problema povezana, auto je bilo nekoliko puta kod majstora ali problem nikako da se riješi. Volio bih čuti vaše mišljenje o ovom problemu. Pozdrav!

ODGOVOR:

Temperatura motora nije uzrok radi kojega motor loše radi na benzin. Mogući uzroci su : utjecaj plinskog sustava ( spajanje pojedinih električnih vodova na pojedine senzore npr . senzor bregaste ili radilice ) , propuštanje na usisnom kolektoru, regulator tlaka goriva, tlak goriva, aktuator minimuma, senzor položaja leptirastog ventiola, EVAP ventil rezervoara, benzinski injektori, ECT senzor temperature motora, lambda sonda, MAF senzor, MAP senzor, IAT senzor, kompresija motora, električna instalacija i konektori na motoru, ECU centrala. Prvo bih odspojio plinski sustav i zaključio da li isti ima negativni utjecaj na rad motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO 1,6 HDI - FAZA MOTORA

Datum objave: 29.08.2011 08:08:12
Slika
PITANJE:

PITANJE: CITROEN BERLINGO 1,6 HDI 2006. GOD POŠTOVANJE, MOLIM VAS DA MI OBJASNITE NA KOJI NAČIN STAVITI MOTOR U FAZU KAKO TREBA DA STOJE OZNAKE NA REMENICAMA RADILICE BREGASTE I DA LI UOPŠTE POSTOJE TE OZNAKE NA REMENICAMA

ODGOVOR:

Za postaviti motor u fazu potrebna su vam tri alata za bolkadu . Najvažniji alat je onaj koji blokira radilicu . Navedeni alat se stavi umjesto metalnog čepa s navojem i fiksira u blok motora. Navedeni alat stoji u pravcu četvrtog klipa i na njega se nasloni koljeno radilice. Drugi alat za blokadu blokira visokotlačnu pumpu a treći alat blokira bragastu osovinu. Kada su svi alati u svojim dosjedima , motor je u fazi. Oznake za fazu ne postoje.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 i. - MOŽE LI DRUGI MJENJAČ

Datum objave: 29.08.2011 07:50:36
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Prije svega sve pohvale za sajt i za pomoć drugima sa savjetima. Moj problem je slijedeći, vozim Renault Lagunu 1.8 iz 1996 godine kojoj je upravo promijenjen motor s getribom.Motor je bio u karamboliranom automobilu, radio izvrsno getriba također bez ikakvih drobljenja i slično.Sada kada smo to stavili u moj automobil teško se šaltaje u neke brzine te mi mehaničar kaže da će pogledati ali da možda bude trebala nova getriba.Mene zanima ako znate od kojih sve renault modela getribe pašu na moj motor? Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Na Vaše vozilo odgovaraju samo oni mjenjači koji imaju isti broj dijela ( kataloški broj ) . Do toga podatke ćete najlakše doći ako znate broj dijela originalnog mjenjača s Vašeg vozila. Prema tome svi drugi mjenjači koji imaju isti broj odgovaraju za Vaše vozilo . Ako je neki mjenjač potpuno isti na izgled to ne znači da je isti . Razlika je u prijenosnim omjerima diferencijala i u prijenosnim omjerim apojedinih brzina. Najbolje je obaviti popravak Vašega mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

LADA 112 - NE IDE NA PLIN

Datum objave: 28.08.2011 12:18:15
Slika
PITANJE:

Zdravoo..Znaci imam lada 112 na plin e lovato pocna dame zajbava po nekat mi gusi ne saka da puni gas trese motorot abe lom malce vaka keja vozam po malcee zostoo ne ide davam gass ne idee ii po nekat bam oddednass doagaa se dobroo i pak mi se slucuvaa toaa cestoo aa koga doagaa da mi trukiraa mi rekoaa gablite ot cvekicite i goga bas u momentov mi trukiraa jas otvoriv gablite da mrdam da gledam vagam 1 i 4 ta motorot istoo si rabotii nistoo ne promenuvaa aa kogaa vagam 2 ili 3 aa sakaa daa gasii znaci 1 i 4 kako dane fukcionirat aa Kogaa ke doagaa odednass mi rabotii se okk otvaram pak gablitee aa vagam 1 ili 4 odma se osekaa dekaa fukcioniraa se promenuva zvukott stoo mislitee..??? pozz..

ODGOVOR:

Najprije provjerite da li motor ispravno radi na benzin . Ako motor potpuno ispravno ardi na benzin tada možete ispitivati i plinski sustav. Najčešći problemi su : plinski filteri, mješać plina, cijevi dovoda plina, podešenost količine plina, nečist isparivač . Svjećice , kablovi, razvodnik paljenja moraju biti u odličnom stanju . Ventili moraju biti podešeni na 0,15 mm .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA 1,3 i. - TEŠKO PALI

Datum objave: 28.08.2011 11:53:59
Slika
PITANJE:

Poštovani. Imam škodu feliciju 1.3 mpi 2000.g. imam problema sa paljenjem. ujutro mu nekad čok radi a nekad ne. kod prvog paljenja auto zna savršeno upalit, a kad ga idem upalit nakon pol sata on vergla pa mu se treba dati gasa. Dosad sam promijenio 3 senzora za temperaturu, regulator pritiska goriva i injektori su mu očišćeni međutim opet se isto događa. Ako mi možete reći u čemu bi mogao bit problem. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; kvaliteta iskre na svjećicama, izostanak iskre na svjećicama, kablovi, bobina, senzor radilice, mehaničko stanje motora ( kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , MAF senzor, MAP senzor, senzor položaja leptirastog ventila, senzor IAT temperature usisanog zraka, senzor apsolutnog tlaka BARO, senzor položaja bregaste osovine, električna instalacija i konektori ( pad napona ) , ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,7 TD - MUKE S PALJENJEM

Datum objave: 28.08.2011 10:56:50
Slika
PITANJE:

Pozdrav!!! Imam problem s opel vectrom 1994 godina,1.7 td motor. Naime problem je u paljenju po zimi.Promjenjeni su svi grijači,kompresija je u redu(karike su u redu,ne pljuska ulje kada se otvori onaj čep na motoru i ne guši se) akumulator je nov,anlaser radi ko nov(mjenjan prije par mjeseci), i auto ne huta ulje. Jedini problem koji vidim je da auto pri većem brojem okretaja dimi(crni dim)Probao sam ga ispuhati na vecim relacijama,ali i dalje dimi! Sada da li je do dizni ili do boš pumpe ili više neznam do cega! Svake zime imam problem s tim paljenjem,cim se spusti ispod 5 nemoguce ga je upaliti. Da li vi mozda znate u cemu bi mogao biti problem,vec sam bio kod 100 mehaničara i svi su ljepo naplatili a niko nije postavio problem,svako svoje priča. Veliki Pozdrav!!!!

ODGOVOR:

Problem teškog paljenja se sigurno može riješiti . Najbolji način je da servis koji radi dijagnostiku i traži uzrok nakon defektaže obavi i potreban popravak . Ako je posao dobro obavljen motor mora lagano upaliti. Ako se ne postigne zadovoljavajući rezultat servis ne smije ništa naplatiti . Na taj način radim u svom servisu jer ne želim da stranka bude nezadovoljna . Ovom prilikom nema potrebe da navodim dvadesetak mogućih grešaka koje mogu utjecati na problem s paljenjem jer od tog ane bi imali koristi . Ako ne riješite problem javite se .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 1,8 i. - NESTABILAN LER

Datum objave: 28.08.2011 10:34:39
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Mazdu 323 sedan 2001. 1840CCM, 84kW. Već neko vrijeme imam problema sa padanjem okretaja u leru, uglavnom padaju na oko 300, čak do te mjere da mi se na raskršću ugasi motor što je vrlo nezgodno. Dva mehaničara su neuspješno pokušala to riješiti. Neznam kako riješiti problem. Molim Vas savjet ćim prije. Hvala.

ODGOVOR:

Problem se može riješiti profesionalnim pristupom i stručnim pregledom motora . Na taj način se može najprije otkriti kvar a nakon toga isti i otkloniti. Moguće neispravnosti su : tlak goriva, regulator tlaka, nečisti injektori, filteri, propuštanje na usisnom kolektoru, ECT senzor, aktuator minimuma, električna instalacija, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh