Danas je: 05.07.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

HYUNDAI ACCENT 1,5 MPI - KAKO DEMONTIRATI BRAVICU PALJENJA

Datum objave: 16.09.2011 22:30:02
Slika
PITANJE:

Poštovani, na Hyundai accentu 1,5 MPI 1995.g. kako demontirati bravicu paljenja? Htio bi zamijeniti sa polovnom. Ključ nije kodiran. Hvala!

ODGOVOR:

Postupak : demontirati kotač volana, demontirati obloge oko volana, osloboditi prostor oko bravice, odspojiti električne vodove od bravice, odviti vijke koje fiksiraju bravicu ( vijci mogu biti bez prihvata za ključ odnosno bez glave radi sigurnosnih razloga i u tom slučaju se mora improvizirati kako bi se demontirali navedeni vijci ) . Postupak montaže je obrnuti i puno lakši od demontaže .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO II 1,9 D - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 16.09.2011 22:27:04
Slika
PITANJE:

Vozim fiat punto2 1.9d 2000.god,imam problem s paljenjem ,naime kad upalim auto svijetli kontrolna lampica,motor nepravilno radi i nece primit gas,ugasim i palim ponovno i sve je u redu(neki put ga moram do 10 puta upalit-ugasit)greska se povremeno pojavljuje na hladnom motoru i paljenju ujutro, kad ga malo zesce izganjam (preko 100km/h i obrtaji iznad3500)i auto odstoji 5min,sat ili dva greska se pojavi svaki put.kod normalne voznje (kad zena vozi) greska se ne pojavljuje na vrucem motoru.prije odprilike 7000km mijenjao sam filter goriva,zraka,ulja i ulje a u 11mjesecu prosle godine sam mu stavio sva 4 nova grijaca (Beru) makar je na 2 grijaca palio na -8C sasvim solidno.nekidan sam sve kontakte koji se nalaze oko motora(ispod haube) naspricao kontakt spejem,ako imate prijedlog sta da pogledam ili izmjenim da otklonim taj kvar bio bih vam jako zahvalan.

ODGOVOR:

U ovom slučaju postoje još dvije stvari koje mogu biti uzrok problema koje ste naveli . To su zrak u sustavu goriva i ili sustav za blokadu paljenja koji se nalazi na visokotlačnoj pumpi . Zrak u sustavu goriva možete ispitati i uzrok eventualno otkloniti . Problem s blokadom paljenja i visokotlačnom pumpom ne možete napraviti jer je za to potrebno demontirati i rastaviti pumpu. Ako treba javite se opet možemo Vam to riješiti.

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 Xi -CERAMIC POWER LIQUID

Datum objave: 16.09.2011 10:15:39
Slika
PITANJE:

Gospodine Meić volio bi da mi date odgovor na jedno pitanje koje me dugo muči.Radi se o ceramic liquid power.ako ga ulijem u motor da li će mi se poboljšati šta na motoru tipa manje potrošnje ulja,malo povratit snagu i živost kod ubrzanja itd šta je navedeno kod toga proizvoda.može li to štetiti za motor kasnije i traje li to oko 1000000 koliko piše.zanima me vaše stručno mišljenje o tome jer skeptik sam a svatko ima svoju priču.unaprijed zahvaljujem.s poštovanjem.

ODGOVOR:

Otvorite moji stranicu i sve što piše je istina, negativnih posljedica nema . Ja sam CPL stavio i u svoje novo vozilo u cilju zaštite i dobrog učinka na motor. Pojedine stranke su me nazvale nakon što sam im stavio u motor CPL i pitale , zašto im to nisam prije stavio u motor.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 2,0 DITD - SMANJILA SE SNAGA

Datum objave: 16.09.2011 10:23:40
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam mazdu 323f 2.0 ditd, 2000g. Znatno joj se SMANJILA SNAGA pa Vas molim za savjet u čemu bi mogla biti stvar.Slikovito, uz brijeg kojim se penjala u 4. brzini sada ide u drugoj, jedva.Dali je moguce da je vakum pumpa? Velika hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : filteri, zrak u sustavu goriva, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, tlak turbine, senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, dize, EGR ventil, ECT senzor, senzor položaja pedale kočnice, senzor radilice, začepljenje ispušnog sustava, električna instalacija motora, visokotlačna pumpa, ECU centrala. Navratite u servis pa ćemo pogledati u čemu je problem.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A-140 - NE ZNAM ŠTO NAPRAVITI

Datum objave: 15.09.2011 16:44:34
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Mercedesa A 140 s prijeđenih 150000 km. Na motoru je mjenjan lanac te je uređivana glava motora i stavljeni su novi hidropodizači. Kod svakog paljenja prvih pet sekundi radi kao traktor, kao da se podizači čuju i to se smiri. Kod vožnje od nekih 15 km ili kad se motor zagrije čuje se konstantno klepetanje. Glava motora je sad več drugi put bila skidana i uređivana i sve je u redu. Obično ujutro hladan motor neki put pritisnem gas i tek nakon nekog vremena prihvati kao da ga nešto duši. Nemam više snage s Mercedes servisom nikako da se to složi. Želim to složiti a nitko nezna u čemu je stvar. Koje je Vaša preporuka i što mi je činiti nakon svega? Moram napomenuti da prva lambda sonda javlja konstantnu grešku. Što postižem zamjenom lambde sonde s obzirom na njezinu visoku cijenu?

ODGOVOR:

Sve što ste spomenuli ukazuje na mehanički problem motora . Mogući uzroci su : neodgovarajuća brtva glave motora, uljni kanali u glavi motora, neodgovarajuće ulje, filter ulja, tlak ulja, faza motora, korektnost u izvođenju mehaničkih operacija koje su se obavljale . Bez obzira na cijenu pojedinih dijelova i cijenu lambda sonde, na Vašem vozilu svi dijelovi moraju biti originalni i prvoklasni . Samo na taj način i uz stručno obavljene radove na vozilu Vaše vozilo može biti ispravno.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,4 i. - STALNO GRIJE

Datum objave: 15.09.2011 16:35:16
Slika
PITANJE:

kupio sam novu corsu 1.4 i preuzeo je početkom ožujka 2011.g.Imam problem s zagrijavanjem prostora ispred mjenjača i s lijeve strane plastika se u vožnji toliko ugrije da skoro peče nogu ako je dotaknete.Išao sam u ovlašteni servis kod opel zastupnika kod kojeg sam i kupio vozilo, a dobio sam savjet voditelja servisa da upalim klimu i da puše u noge pa neće biti vruće i da sam kupio takav auto, jer je po njima problem u izvedbi motora za grijanje putničkog prostora, koji ima sam plastičnu klapnu i vruća voda iz sustava stalno prolazi baš ispod te plastika s lijevestrane i da još su mi taj motorić obložili nekakvim komadom izolacije iz nekog razbijenog vozila,bez ikakvog rezultata.Pitao sam nekoliko vlasnika istih ili sličnih opel corsi i nitko nema takav problem.Napominjem da je vozilo staro 6 mjeseci i pod garancijom je.Pokušao sam putem web stranice kontaktirati opel ali samo sam dobio uljudan komentar zahvale i interesa.Molimsavjet što da napravim obzirom da je praktično vrlo teško voziti na dužim relacijam jer u kabini je prevruće, aklima i ne mora uvijek raditi.Ispada da sam kupio klimu a ne vozilo. S poštovanjem, Davor Varenina

ODGOVOR:

Iz Vaše priče se može zaključiti da je to vozilo s manom. OPEL je ozbiljan proizvođač i firma koja sigurno može riješiti i problem na Vašem vozilu preko svoje servisne mreže. Na Vašem mjestu bih najprije provjerio da li postoji isti problem i kod drugih vozila istoga tipa i nakon toga bih zamolio ovlašteni servis da otkloni spomenutu primjedbu . Za mišljenje i intervenciju pitao bih i druge ovlašetne servise. Ako i nakon toga problem ne bi bio rješen slučaj bi prijavio državnom inspektoratu i udruzi za zaštitu potrošača . Vaše vozilo je u garantnom roku i zato se to mora riješiti ili se mora zamijeniti vozilo.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI- VOLAN

Datum objave: 16.09.2011 07:48:37
Slika
PITANJE:

Kada okrecem volan nekako mi je tezak i cuje se neka buka...a kada ga namotam bas do kraja kao da se neki elektomotor mali ukljuci...ne znam sta je...da nije mozda letva volana??

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : hidraulika volana, servo pumpa, tlačna cijev volana, mehanički sustav volana.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE SENIC 1,5 8V - NE MOGU UPALITI

Datum objave: 15.09.2011 16:12:21
Slika
PITANJE:

poštovanje imam renault megane senic 1.6i 8v 1997g problem je taj kad ga hoću upaliti dam kontakt i motor neće da starta a lampice se negube svjetle normalno to mi se dešavalo par puta i nekako upali ali sada više neće

ODGOVOR:

Najprije ispitajte da li je ispravan akumulator. Ako je akumulator dobar uzrok je elektropokretač . Na Vašemu vozilu elektropokretač se može servisirati.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,9 D - ŠKRIPI U RIKVERC

Datum objave: 15.09.2011 15:52:49
Slika
PITANJE:

pozdrav,sve pohvale na ovim besplatnim odgovorima. Imama FIAT Punta 2003 1.9 dizel 63 kw,kupljenog polovnog kada ga ubacim u rikverc nekad zaškripi mjenjač kao da nisam do kraja kvačilo stisnuo,a ustvari je stisnuto do kraja,to su šamse da zaškripi od 10 pokušaja jedanput ili dvaput; Auto je prešlo ~150.000 km unapred hvala za odgovor

ODGOVOR:

Kada šaltate u rikverc to morate radili polako . Stisnete pedalu spojke , pričekate 3 do 5 sekundi i onda šaltate u rikverc . Na taj način omogućite da se zaustave zupčanici u mjenjaču . Ako i nakon takvog šaltanja čujete škripanje , neispravna je spojka.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,2 16V - TEST PROKLIZAVANJA

Datum objave: 14.09.2011 22:21:21
Slika
PITANJE:

Zdravo, Imam Fiat bravo 1.2 16V 2001 SX i obracam vam se drugi put, jer sam iskreno zadovoljan vasim odgovorima na predhodno postavljena pitanja. Naime ovoga puta zanima me sledece: Pedala kvacila mi hvata iznad polovine, tako reci pri vrhu. Kada vozilo nije preoptereceno, auto ubrzava bez ikakvih problema, ali kada ga opteretim (2 odrasle osobe pozadi), osetim da je potrebno dodati poprilican gas pri polasku, a narocito kada je ukljucena klima. Zanima me na koji nacin mogu prekontrolisati kvacilo (lamelu), mada sam probao sa navodno nekim metodama (na vecim uzbrdicam 4 brzinom, start pri podignutoj rucnoj kocnici, pustanjem kvacila bez dodavanja gasa i sl.) Sobzirom da kako sam napomenuo da kvacilo hvata skoro pri vrhu, interesuje me dali je to uobicajeno za ovaj auto ili ne.? Napominjem da neproklizava i presao je 131500km. Zanima me vase misljenje i na koji nacin vi testirate kvacilo?

ODGOVOR:

Najbolji način za test spojke i test proklizavanja je u vožnji pri brzini od 80 km/h . Tada se vozite u četvrtom ili petom stupnju prijenosa i naglo dodajte gas . Ako spojka u tom momentu ne prokliže to je znak da je još dobra. Dobro bi bilo da u vozilu ima još koji putnik dok radite test.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - POČETNICA U VOŽNJI

Datum objave: 14.09.2011 22:23:50
Slika
PITANJE:

poštovani, ja sam početnica. položila sam prije 2 tjedna i imam pitanje u vezi lamele( passat, motor 1.9,benzinac, 2001.god). dok sam vježbala polazak s ručnom na uzbrdici dogodilo mi se nekoliko puta da mi se auto ugasilo, dala bi premalo gasa, a prebrzo pustila kvačilo. onda bih dala više gasa, a onda bi duže zadržala kvačilo. tada se začuo kao miris paljevine ili nešto slično tome. da napomenem, dok sam se vraćala unatrag kako bi ponovno pokušala poći ubacila bih u ler, al bi držala za to vrijeme kvačilo stisnuto do kraja. jel to sve moglo jako naštetit lameli i kvačilu i ako je koliko? (ispričavam se ako je pitanje malo čudno ili banalno, al tek sam početnik i usput žensko tako da ne znam dosta toga )unaprijed hvala :)

ODGOVOR:

Točno je da se spojka ( kuplung ) jako troši kada se pedala spojke ne otpusti do kraja . U ekstremnim slučajevima se osjeti i neugodan miris. To je siguran znak da je došlo do velikog termičkog naprezanja i u većini slučajeva istrošenja spojke. Ako imate teškoća u mijenjanju brzina ili u proklizavanju spojke prilikom naglog ubrzanja , potrebno je zamijeniti set spojke. Kada je pedala spojke stisnuta do kraja ( prilikom paljenja ) tada nema nikakvog oštećenja ili naprezanja na spojci .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 i. - POKAZIVAČ BRZINE

Datum objave: 14.09.2011 22:26:07
Slika
PITANJE:

FORD FOCUS 1.4 2001. AUTU DOK JE HLADAN U VOŽNJI NAKON NEKOLIKO KLOMETARA PRESTANE RADITI POKAZIVAČ BRZINE...OSTALE SVE FUNKCIJE RADE. NAKON NEKOG VREMENA TO SE ZNA ISPRAVITI, NEKAD I ODMAH A NEKAD I NE... KAD SE ZAGRIJE, NORMALNO RADI. DA LI JE PROBLEM U ISTRUMENT PLOČI ILI ? HVALA

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : davač impulsa na mjenjaču, električna instalacija od mjenjača do instrument ploče, konektori instrument ploče, sama instrument ploča. Najprije treba ispitati davač impulsa.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,4 12V - MOTOR SE PREGRIJAVA

Datum objave: 14.09.2011 10:07:56
Slika
PITANJE:

imam fiat bravo 1.4 12.v 1996 god. odjedanput mu se pocela penjat temperatura i grijat se motor i baca vodu na cep poklopca hladnjaka a ventilator se pali i vrti pa neznam u cemu bi mogao biti problem hvala

ODGOVOR:

Odmah provjerite ispravnost termostata i po potrebi ga zamijenite . Ako i dalje postoji problem s pregrijavanjem mogući uzroci su : začepljenje hladnjaka, pumpa za vodu, cijevi rashladnog sustava , zrak u sustavu . Nakon ovoga ostaje samo brtva glave motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT B3 1,8 GL - TEŠKO PALI

Datum objave: 14.09.2011 09:55:20
Slika
PITANJE:

imam pasat B3 1990.god, 1,8 GL sa ugradjenim plinom, oznaka motora PB snage 82 KW. Imam sledeci problem:prilikom startovanja motora posle voznje jedva upali kao da je akumulator prazan, prveverio sam struju punjenja i akumulator i OK je sve. A kad startujem motor pre voznje u bilo koje doba dana upali bez problema iz prve. Unapred zahvalan na odgovoru.

ODGOVOR:

Ako ste ispitivali akumulator onda sigurno znate koliki je trenutni kapacijtet akumulatora i koliki je pad napona akumulatora prilikom startanja . Ako je akumulator stvrno dobar ( kapacitet iznad 60% , pad napona do max. 9,8 V ) tada uzrok može biti elektropokretač . Kada nastane pad napona veći od dozvoljenog pojedini senzori, davači, aktuatori na motoru nemaju dovoljan radni napon i to može biti uzrok otežanog paljenja.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 2,0 HDI - PROBLEM DISPLAY-a

Datum objave: 14.09.2011 22:32:29
Slika
PITANJE:

XSARA PICASSO - ne radi display Poštovani, posjedujem Citroen Xsaru Picasso 2.0HDI 2001.g. i nedavno mi je prijatelj u svojoj radioni (koji inače radi u ovlaštenom citroen servisu) mijenjao male sijalice koje osvjetljuju display (putno računalo). Nakon promjene sijalica i spajanja na kotakte na desnom kontaktu se nešto zadimilo. Nije moguće spojiti krivo kontakt jer ima utora baš zbog toga. Radi se o velikom displayu na sredini komandne ploče koji se vizualno sastoji od dva dijela. Lijevi uredno radi, dok je na desnom mrak od kada su zamijenjene 2 sijalice. Zvali smo električara u citroenu i rekli su da se to zna dogoditi, te da je problem u tim sijalicama da nekad dođe takva serija sijalica koje su unutra krivo spojene i rade kratki spoj. Novi display košta cca 5000kn. Jedina nada mi je to što sam vidio da kada mi sunce sja iza leđa, tj. direktno u display onda se vidi sve na desnom dijeli display-a, tako da nije skroz "mrtav" te ispada da je samo problem u kontrastu koji je već podešen na maksimumu. Molim za savjet i preporuku za nekog autoelektričara koji bi mi mogao pomoći i koji je nadam se drastično jeftiniji od 5000kn. Hvala unaprijed. Pozdrav, Darko

ODGOVOR:

Ne dajem preporuke ni svjete za pojedine servise i autoelektričare jer to nije moje područje rada. Navedeni zaslon ( displey ) nema žarulje nego led diode . Moguće je da su stavljene neodgovarajuće diode i tom prilikom kada se spojila struja došlo je do oštećenja elektronika u samom zaslonu . U ovom slučaju nema kvalitetnog popravka jer je oštećen elektronski dio .

na vrh Povratak na vrh

BMW E36 328 i. - KUPITI ILI NE KUPITI ?

Datum objave: 14.09.2011 08:22:07
Slika
PITANJE:

Poštovani, budući planiram kupiti BMW E36 coupe, 328i, 142 KW / 193 KS, manualni mjenjač, 1997. god., sa prijeđenih 197.000 km, molio bih Vas da mi kažete Vaše mišljenje o tom modelu, prednosti i mane. Na što bih trebao obratiti pažnju prije kupnje. Također bih Vas zamolio da mi kažete kako bih riješio jedan problem na tome automobilu ukoliko bih ga uzeo. Naime, auto posjeduje digitalnu klimu, no display često gubi kontakt (nestane cjelokupnog osvjetljenja) tako da klimom - ventilacijom ne mogu uopće upravljati. Da li se to može lako napraviti? Saznao sam da takav display košta nov poprilično velikih 500 EUR, a polovna ne mogu nigdje naći. Unaprijed se zahvaljivam na Vašim odgovorima i srdačno Vas pozdravljam!

ODGOVOR:

Ovo vozilo je vrlo kvalitetno i to u svim svojim segmentima ( motor, mjenjač, diferencijal, podvozje, unutrašnjost , .... ) . Jedina mana mu je cijena servisiranja i održavanja. Ako postoji neki nedostatak na motoru, mjenjaču, sustavu za upravljanje , popravak može biti skuplji nego cijena vozila. Ako želite izbjeći takve neugodnosti najprije obavite stručnu analizu i detaljni pregled stanja vozila i to na profesionalnom nivou a ne na amaterskom . Već ste spomenuli i prvi kvar na vozilu i naveli cijenu rezervnog dijela . Takvo vozilo ne možete popravljati s dijelovima s otpada.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 i. - VIJAK RADILICE

Datum objave: 13.09.2011 23:57:20
Slika
PITANJE:

Pozdrav gosp. Mejić. Moj upit je vezan za demontazu remenice radilice na Hyundai accentu 1.3 benzinac (75 HP) iz 1997 godine. Naime, odličio sam urediti glavu motora, zamjeniti gumice ventila i urediti ventile, ali nikako ne mogu skinuti remenicu radilice tako je tu cijeli posao stao. Glavni vijak koji drzi remenicu je pre jako stegnut. Zanima me dali postoji možda neki sistem kako na ovom motoru blokirati radilicu pa da onda pokusam otpustiti vijak i imate li vi mozda neki savijet kako riješiti ovaj problem. Hvala vam unaprijed Pozdrav

ODGOVOR:

Najjednostavniji način za odviti vijak na remenici radilice je pomoću pneumatskog udarnog čekića  . Ako imate komprimirani zrak udarni čekić možete i posuditi. Drugi način je da demontirate karter i da blokirate radilicu.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 2,0 DTI - MUKE S EGR VENTILOM

Datum objave: 13.09.2011 23:50:54
Slika
PITANJE:

Ako Vas previse pitam oprostite mi, ali mi je Vasa pomoc i sugestija znacajna vise nego pregled "nekih" majstora u Sarajevu. Ipak sam se pogresno izrazio u proslom pitanju. Naime NE blindirati EGR ventil, vec ga eliminisati, to jest pustiti da ispusni plinovi slobodno i stalno idu na usisnu granu, ali ne znam sta sa cijevcicom od vakuma. Napon punjenja alternatora sam provjerio sam i on iznosi 14 V. Opel Zafira 2.0 DTI 2002 god.

ODGOVOR:

Ako demontirate EGR ventil i omogućite da ispušni plinovi idu stalno u usinu granu i motor to neće biti dobro jer motor neće imati ni minimum snage . Kada je EGR ventil ispravan istim upravlja računalo motora ECU . Tada je EGR ventil uglavnom zatvoren i ispušni plinovi ne idu u motor. Računalo motora smo povremeno i vrlo kratko u pojedinim režimima rada motora otvara EGR ventil kako bi se smanjila temperatura izgaranja dizel goriva i kako bi emisija dušikovih oksida bila manja. Ako ventil potpuno izvadite , računalo motora će prepoznati da je EGR izvan funkcije i opet će smanjiti snagu motora. Pokušajte eksperimentirati , vozilo je Vaše a rezultat ćete vidjeti.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,6 16V - TEŠKOĆE S HIDROPODIZAČIMA

Datum objave: 13.09.2011 23:11:31
Slika
PITANJE:

postovani gospodine meicu jaljam vam se po ko zna koji put jer nemam nimalo srece sa automobilima.Imam golfa IV max odrzavanog i cuvanog nesiljenog 1.6 16v benzinca 77kw i prije par dana pri jutarnjem plenju dok je hladan poceli mi se cuti podizaci po mom uhu samo jedan jel je zveckanje zanemraljivo slabo a pre toga sam nasuo castrol magna tec 10 40w da li je to nesto do ulja ili je neki od podizaca ili vise njih lose i molim vas razumijem se malo oko mehanike posto imam taj peh sa kvarovima intereuje me da li mogu mjenati hodropodizace pojedinacno po principu otvorim poklopac motora razubim skinem bregaste prtiskom na podizace u lezistu provjerim drze li ulje ako propadau pod pritiskom u mjenjam novim tako sam radio na opelu dva puta i uvjek sam otkrivo lose hidropodizace i posle se rad vraco u normalu da li su ti motori konstrukcijski slicni i nalezu li od ovog golfa zubi bregaste na hidropodiazace kao na opelu ili je nesto drugacije.Ni jedan majstor nece to da mjenja pojedinacno hoce svih 16 sto je malo i poskupo pa sam ja kupio fazon od majtora koji mi je to radio pojedinacno.Napominjem motor ne trosi ni kapi ulja na 15000 tj jest od zamjene do zamjene.I koliko je dobro skinuti katalizator i zamjeniti ga prosirenom ziduvnom cjevi posto mi auto slabije vuce pa mislim da je on poprilicno zaceplje busio sam rupu na njemu busilicom i 6 burgijom po savjetu majstora za izduv i crna garez ispada iz njega ima je dosta pa sumnjam da je do njega auto slabije vuce gubi snagu pete brzine nece ni da okusi od 80 do 100 petom mu treba citava vjecnost kao nekom starom dizelu iz osamdesetih nesto mu nevalja po meni on bi trebao da ide mnogo bolje.molim za pomoc isao na dijagnostiku ne pokazuje nista

ODGOVOR:

Možete zamijeniti samo neke podizače ( neispravne )  na način koji ste opisali . Princip je rada hidropodizača je uvijek isti i na Vašem vozilu na njega direktno djeluje bregasta osovina . Ispušni sustav možete djelomično zamijeniti i to onaj dio koji je začepljen. Međutim uzrok začepljenja nije ispušni sustav  to je samo posljedica neispravnog rada  sustava ubrizgavanja, lošeg rada sustava za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL FRONTERA 2,3 TD - UVIJEK TEŠKO PALI

Datum objave: 13.09.2011 14:38:35
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Opel Fronteru 2.3 TD Intercooler 1993 god. Imam problem da vozilo otežano pali. Kako se kaže auto dugo vergla nekih cca 5-6 sekundi i onda upali sa crnim dimom iz auspuha. Provjerio sam osigurače, grijače, automat osigurača, struju na osiguračima (čak sam probao i direkton spojiti grijače) ali uvijek isto. Nije važno da li je vozilo toplo ili hladno. Znači neka ga izgasim na radnoj temperaturi i probam upaliti za 10 sekundi opet isto. Jedino kada ga probam upaliti "na guranje" nizbrdo odmah upali. Što se tiče auta kada se upali ono radi normalo bez ikakvih promjena u zvuku, dobro vuče kao da mu ništa nije. Probao sam čak i da rezervoar ne pravi vakum pa sam očistio ozraku na rezervoaru i ugradio nepovratne ventile na dovod i odvod goriva, ali ne pomaže. Pitao sam dosta mehaničara za pomoć, ali nitko mi nije konkretno rekao u čemu je problem. Svi bi mjenjali dijelove pa ako upali - upali. Mislim to mi je rješenje financijski neprihvatljivo. Ipak je ovo sasvim jednostavan motor bez neke pretjerane elektronike na kontroli paljenja. Motor je isti kao i u Omege A 23 TD.

ODGOVOR:

Kada motor teže pali uvijek gledamo i tražimo jednostavne kvarove koje nije teško otkloniti . To znači najprije obavimo test akumulatora i provjeru elektropokretača . Ako je s time sve u redu radilica motora će se prilikom startanja okretati s više od 140 o/min . Ako je to tako može se preći na slijedeće ispitivanje a to je provjera kvalitete goriva, čistoće rezervoara , ispravnosti filtera goriva, ispravnosti cijevi za dovod goriva, prisutnost zraka u sustavu goriva . Nakon ovoga slijedi demontaža diza, ispitivanje diza, ispitivanje grijača, mjerenje kompresije . Na kraju kao uzrok ostaje samo visokotlačna pumpa . Ovo je logičan redoslijed kako mi to radimo i uspijeh nikada ne izostane.

na vrh Povratak na vrh