Danas je: 10.02.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

HONDA CR-V 2,0 i. - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 26.09.2011 14:45:58
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam Honde CR-V 2.0 s benzinskim motorom iz 2011. god. Interesira me da li ovom motoru odgovara ugradnja plina? Naime, čuo sam da se u neke aute zbog specifičnosti motora plin nije dobro ugrađivati. I ako se može ugraditi plin koliko snage gubi motor obzirom da plin ima manju snagu izgaranja od benzina? Hvala vlado

ODGOVOR:

Na ovo vozilo može se ugraditi kvalitetni plinski sustav ( npr. Prins ) . Snaga motora je manja za 8-12 % koliko je manja i ogrijevna vrijadnost plina.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA II 1,9 DCI - TEŠKO PALI

Datum objave: 26.09.2011 14:44:24
Slika
PITANJE:

Postovani, posjedujem Lagunu II 1.9 dCi 2001. godiste. Problem koji imam je paljenje vozila. Do nedavno isto je palilo bez ikakvih problema no sad jako tesko pali i u vecini slucajeva se gorivo mora napumpati rucno. Voznja je normalna nakon toga no auto ne pali samo minutu nakon gasenja i stajanja. Majstor je pregledao pumpu goriva i ona je navodno ispravna. Zamijenjen je filter goriva i pregledane su sve cijevcice koje dovode gorivo no nemoguce je pronaci da li koja od njih vuce zrak. Da li postoji jos koji uzrok i koje je rijesenje ovog problema? Zahvaljujem na informaciji.

ODGOVOR:

Ostali mogući uzroci su : kompresija, grijači, dize, filteri, kontrolni modul grijača, ECT senzor, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, kontrolni solenoid tlaka goriva, visokotlačna pumpa, EGR ventil, električna instalacija motora, senzor radilice, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,5 D - MOŽE LI SE UGRADITI TURBINA

Datum objave: 26.09.2011 07:41:14
Slika
PITANJE:

Imam opel corsu 1.5td a nasao drugi motor 1.5d dali na njemu moze da se ugradi turbina? razlika je u tome sto 1.5d na bloku nema izlaske za ulje koje treba da ugje u turbinu a su obelezane kde treba da se probuse. dali je to izvodljivo da se uradi ili ne? drugo pitanje dali klipovi na 1.5td i 1.5d su iste tezine? jer jedan automehanicar mi je rekao ako na tom motoru namestim turbinu da ku brzo da upropastim motor jer na 1.5d su laksi klipovi i da auto ke imati veliku snagu ali se nezna koliko dugo. 1.5td nosi Fuel System : Bosch VER 305 a 1.5d Fuel System : Bosch VER 284 u cime je razlika?

ODGOVOR:

Ne možete ugraditi turbinu na ovaj motor a razloga ima više. Klipovi na TD motoru su jače dimenzionirani nego na D motoru . Razlika je u količini goriva koju daje pumpa za TD motor .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,0 TDI - BIJELI DIM

Datum objave: 25.09.2011 21:00:08
Slika
PITANJE:

VW PASSAT 2,0 TDI DSG, bijeli dim Poštovanje, Prije 2 tjedna sam kupio navedeni auto. Prvog dana kad sam ga kupio, prilikom čekanja na semaforu, primjetio sam bijeli gusti dim iza sebe. Izašao sam iz auta i vidio kako dim izlazi iz auspuha, to je potrajalo nekih 20-ak sekundi i onda je prestalo. Ništa nisam primjetio u radu motora, nikakav zvuk. Nastavio sam voziti bez gašenja motora, odmah nazvao mehaničara kod kojeg sam obavio pregled auta prije kupovine,(ovlašteni VW servis). Rekoa mi je da nema razloga panici (naravno da sam bio bijesan, svašta mi je prošlo kroz glavu), i da je razlog tomu "pročišćavanje" filtera čestica, da je to normalno kod ovih automobila proizvedenih za EU. Dakle ono kakao sam ga ja shvatio, filter čestica se napuni, da signal motoru da izbaci nakupljene čestice. Naglašavam da je auto stajao u salonu, nije bio vožen najmanje 5 mjeseci. Molio bih vaše cijenjeno mišljenje o ovome. S Poštovanjem, Andrej.

ODGOVOR:

Moguće je da se u opisanom momentu aktivirao sustav samočišćenja FAP filtera . Nije bitno da li je vozilo bilo parkirano u salonu ili nije. Sustav samočišćenja se aktivira automatski kada u FAP filteru poraste tlak i temperatura . U tom momentu reagira upravljačko računalo motora i aktivira sustav samočišćenja. Kada je vozilo potpuno novo taj proces se aktivira tek nakon 20.000 ili 30.000 km ovisno da li se vozi pretežno po gradu ili je to vanjska vožnja. U gradskoj vožnji se to može aktivirati svakih 2.000 km . U ovom slučaju je bitno da je navedeni dim produkt samočišćenja a ne neka druge pojave kao što je ulazak rashladne tekućine u cilindar ili ulazak ulja u cilindar.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - EGR VENTIL

Datum objave: 25.09.2011 20:56:56
Slika
PITANJE:

POSTOVANJE ... Zelim vam se zafaliti na odgovoru koji ste mi dali,radim na tome da otkrijem sta muci auto,interesujeme da li je potrebno cistiti EGR ventil,kako se cisti i koju funkciju on ima? unapre se zafaljujem...

ODGOVOR:

EGR ventil možete očistiti benzinom ili nitrorazređivačem , međutim čišćenje rijetko kada pomaže . Glavna i jedina zadaća EGR ventila je da propušta ispušne plinove u cilindar . Razlog radi kojih se dio ispušnih plinova vraća u cilindar jest smanjenje temperature izgaranja dizel goriva. Na taj način se smanjuje i količina dušikovih oksida ( NOx ) u ispušnim plinovima . To znači da je funkcija EGR ventila isključivo ekološka.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,0 TDI - FILTER ČESTICA ČAĐE

Datum objave: 25.09.2011 20:45:54
Slika
PITANJE:

Pozdrav g. Meić! Molija bi da mi kažete nešto o regeneraciji filtera čestica čađe pošto se to često pali (svakih 1000-1500 km) tad auto jako dimi 20ak sekundi bijeli dim. Radi se o vw passatu 2.0 tdi 8v (12/05) jeli moguće odstranit taj filter i jeli se kod tog motora vraća dio plinova u cilindar (ima li erg)? Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Svaki dizel motor ima EGR ventil preko kojega u određenom režimu rada motora ispušni plinovi idu ponovo u cilindar . Isti nije povezan s filterom krutih čestica . Na Vašem vozilu se sustav aktivira kada se u filteru nakupi dovoljno krutih čestica , to stanje prepozna kompjutor motora jer prati tlak i temperaturu filtera krutih čestica. Ako se vozilo pretežno vozi po gradu sustav će se ćešće aktivirati. Ako se ukloni navedeni filter , upravljačko računalo motora će reducirati snagu motora ( safe mode ) .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 SX - MEHANIZAM ZA ŠALTANJE

Datum objave: 25.09.2011 20:41:45
Slika
PITANJE:

Imam fiat punto 1,2 sx 2001.g. Nikako ne mogu prebaciti u petu brzinu. Ostale brzine se normalno mijenjaju a kada trebam u petu kao da nesto zapne i taj tren mi se pali rikverc svjetlo u voznji. a rikverc ubacujem normalno. kakav bi to mogao biti problem. Hvala!

ODGOVOR:

Uzrok je istrošenje na polugama za šaltanje . Radi toga mjenjač zapinje jer ne mžete postići dovoljan pomak u desno prema petoj brzini. Najprije treba pokušati podešavanjem poluga za šaltanje dobiti petu brzinu , ako to ne uspije potrebno je napraviti doradu na mehanizmu za šaltanje.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4i. - VOZILO TREBA PREGLEDATI

Datum objave: 25.09.2011 20:40:22
Slika
PITANJE:

opel astra 1,4i 1995 god ne radi jedan cilindar izvadim kabal četvrte sviječice uopče ne reagira promjenjeno nove sviječice,kablovi,kapa paljenja,ulje ,filteri svi,auto super pali i dobro vuče na leru nemiran dok su bile stare sviječice nije se toliko osjetilo bile su zapečene i jako istrošene vozijo ga je prije stariji djed onda sam ga ja kupijo filter goriva kroz njega več sivo išlo onda si zamislite koliko je bijo filter star,prve gume tresu na 70 auto pdrhtava gume su stare ali sat se čuje i neko lupanje u prvom kraju dal su to silene i krajniki jer dok pustate kuplug čuje se da ima lufta negde koliko to sve košta HVALA UNAPRIJET

ODGOVOR:

Cilindar može biti izvan funkcije : ako nema kompresije, ako ne radi injektor , ako u cilindar ulazi rashladna tekućina . Za ostale neispravnosti , vozilo treba pregledati i točno utvrditi što je neispravno , nakon toga nije teško predložiti rješenje i navesti cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh

FORD Ka - ALERNATOR

Datum objave: 25.09.2011 20:36:56
Slika
PITANJE:

imam forda ka 2003 godiste altenatir nije punio maksimalo 12 volti zamijenjen elektronski regler punjenje je 14.5 volti ali se ne gasi signalna lampa altenatora ,samo par sekudi poslije paljena je ugasena .i jos kad se skinu svi kablovi sa altenatora pod kontaktom stoji upaljena ,probao sam da je obrisem sa dijagnostikom ugasi se desetak sek i onda isto a punjenje je konstantno od 14,3 do 14,4. hvala

ODGOVOR:

Kontrolna lampica alternatora svijetli jer je neispravna jedna od šest dioda u altrnatoru . Problem se može riješiti samo kada se obavi kompletan servis alternatora i kada sve diode budu u ispravnom stanju.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 211 - VIJCI ZA FELGE

Datum objave: 25.09.2011 20:35:12
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, posto jako cijenim Vase misljenje i strucnost, zelim da otklonim nedoumicu po pitanju vijaka za felge od 16" za mercedes w211 Obzirom da se blizi zima i slijedi zamjena ljetnih sa zimskim gumama , interesuju me dimenzije vijaka za ALU i CELICNE felge od 16" za Mercedes w211. Trenutno su na automobilu alu felge i sarafi dimenzija 14 x 1.5 x 29 mm a planiram u doglednom vremenu da stavim celicne felge sa zimskim gumama, te sam u nedoumici da li ovi isti vijci mogu biti upotreijebljeni ili moram potraziti krace.... i gdje ih nabaviti s postovanjem

ODGOVOR:

Odgovarajuće vijke uvijek dobivate uz felge koje kupujete . Za čelićne felge su vijci nešto kraći . Postojeće vijke za probu ( dovoljno je jedan vijak ) stavite na čeličnu felgu i tada izmjerite koliko vijak izlazi iz felge. Vijak ne smije izlaziti više od 18 mm .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO LEGANZA 2,0 CDX - TREĆE MIŠLJENJE?

Datum objave: 25.09.2011 20:32:10
Slika
PITANJE:

Postovani Imam Daewoo Leganzu 2.0 cdx automatik iz 1999 (ugradjen plin). Imao sam problem s paljenjem, ponekada bi upalio iz prve, ponekad iz desetog puta. Odnio sam ga na servis, automehanicar ga je spojio na dijagnostiku (nije original za Daewoo kako mi je rekao) i odgovor je bio ECU ne valja. Nakon mjesec dana potrage za drugim (nisam uspio naci), odnio sam kompjuter u drugog servisera koji je rekao da ECU je u redu. Prvi serviser kaze da je motor u redu, a drugi da je ECU u redu. Sto vi mislite gdje bi mogao biti problem? Hvala najljepasa...

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu bih napravio dijagnostiku motora i obavio ispitivanje pojedinih komponenata sustava dobave goriva, sustava paljenja, mehaničkog sustava motora . Nakon toga bit točno rekao što je neispravno i otklonio kvar. Na osnovu mišljenja nekih drugih servisa ne mogu dati nikakv točan zaključak i prijedlog rješenja. Možda bi bilo dobro da zatražite još jedno mišljenje koje bi Vam dao treći servis nakon dijagnostike Vašega vozila.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT KANGOO - ZAMJENA MANĐETE

Datum objave: 25.09.2011 20:29:05
Slika
PITANJE:

imam kango 98g.kako promjeniti manžetnu na desnom kotacu kod diska

ODGOVOR:

Demontirati desni kotač, otpustiti maticu poluosovine, osloboditi desnu vilicu, pomaknuti glavčinu s diskom prema vani, demontirati menđetu, izbiti homokinetički zglob iz ležišta. Nakon toga obrnutim putem sve montirati natrag.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - INECTION SYSTEM FAUILURE

Datum objave: 25.09.2011 20:27:37
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Fiat punto 1,2 i već neko vrijeme mi se pali lampica (inection system failure)prije auto bi se malo trzao i nakon par sek.se gasilo. ali sada upali mi se u vožnji i auto gubi snagu jedva vozi. Molim pomoć,unaprijed se zahvaljujem

ODGOVOR:

Na Vaše pitanje mogu dati točan i jdnostavan odgovor te predložiti rješenje nakon pregleda Vašega vozila . Moguće neispravnosti su : niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, senzor položaja leptirastog ventila, MAP senzor, mjerač mase zraka, lambda sonda, senzor radilice, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, električna instalacija, mehaničko stanje motora ( podešenost ventila, kompresija ) , ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI AUTOMATIC - TRZAJ PRI KOČENJU

Datum objave: 25.09.2011 20:24:20
Slika
PITANJE:

Molim Vas da mi pomognete imam passata 2000.god. TDI automatik, kad smanjujem u brzinu tj. kočim malo mi zatrza ili kao nešto "pukne" ne jako, ali se osjeti trzaj. Inače kad vozim normalno vuče i prebacuje u brzine.

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu treba pregledati poluosovine , unutrašnje i vanjske homokitetičke zglobove jer na istima može postojati zračnost ili istrošenje . Drugi uzrok mogu biti nosači motora i dijelovi ovjesa.

na vrh Povratak na vrh

VOLVO 1,9 TD - ZAMJENA SELEN BLOKOVA

Datum objave: 25.09.2011 20:18:37
Slika
PITANJE:

kako zamjeniti zadnje selene na volvo 1,9td? unapred se zahvaljujem

ODGOVOR:

Kada je vozilo na servisnoj dizalici demontiraju se potpotrne spone ili dijelovi u kojima se nalaze selen blokovi . Specijalnim alatom selen blok se isprešava iz dosjeda . Nakon toga se po potrebi obavi dorada dosjeda i uprešava se novi selen blok . Isto važi i za drugu stranu .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C KLASSA 220 D - TEMPERATURA MOTORA LUDUJE

Datum objave: 25.09.2011 20:15:58
Slika
PITANJE:

Posjedujem Mercedes C klasa 220 diesel iz 1996. god sa 320000 km i imam jedan vrlo neobičan problem koji nikako ne uspjevamo riješiti. Naime na kontrolnoj tabli temperatura motora luduje i to doslovno. U nekoliko sekundi mjenja vrijednosti od 120 do 60 stupnjeva i radi ko vu metar na starim pojačalima. Majstori su pregledali senzor sa 4 kontakta i ispravan je, prelemili instalaciju na utikaču koja je bila od gijanja loša, mehanički termostat radi a i visko. Malo je nezgodno ako se ide na put jer nikada ne znam kolika je temperatura motora, kažu da je najvjerovatnije kontrolna tabla ali povremeno radi besprijekorno, poludit ću od ovoga problema i trenutno sam u ZG pa molim pomoć gospodine Mejić, unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Najprije terba biti siguran da motor ima ispravan rashladni sustav i da je temperatura motora normalna. Nakon toga treba rješavati problem s instrumentom za temperaturu . Uz senzor temperature i električnu instalaciju česti uzrok je upravo instrument ploča . Ako znate da je ona neispravna postoje samo dva rješenja . Prvo rješenje je ugradnja nove ploče što nije jeftino a drugo rješenje je ugradnja ispravne rabljene instrument ploče koju treba pronaći i ugraditi.

na vrh Povratak na vrh

BMW E30 318 i. - TEST PROPUŠTANJA

Datum objave: 25.09.2011 20:13:04
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav gospodinu Meicu... Postavio sam ranije pitanje u vezi kompresije za bmw e30 m10 318i... Danas sam rastavio motor tj skinuo sam glavu motora, stubline su besprekorno dobre, venitili su svi radili, nije ni jedan zapekao ili pregorio... Kao sto sam vec rekao mjerio sam kopresiu na drugom je bila 4-5 bari, u taj drugi sam nasuo ulja i onda izmjerio da vidim jesu li klipni prstenovi u pitanju, kada sam nasuo ulje i izmjerio bio je pritisak oko 14 bari, bio sam ubijedjen da su karike ali sad vidim da je bila greska... Kada sam skinuo glavu i pogledao svjecice, prva, druga, treca su bile prljave sto je znak da su radile, a cetvrta je nova stavljena i sad stoji kao nova, nije ni masna ni crna nista... Sad stvarno ne bih znao kakav kvar moze biti u pitanju... Znaci kopresija je bila slaba samo u drugom cilindru, otvorio sam i vidjeo da nije problem u venitlima ni u klipnim prstenovima i saznao da cetvrta svjecica nije radila uopste a ranije je bacala struju i bilo je kompresije u cetvrtom cilindru... Sad tek mi nije nista jasno ako imate neko resenje ili neki savjet bio bih jako zahvalan... Unaprijed hvala...

ODGOVOR:

Kada je na nekom cilindru slaba kompresija tada mogu postojati samo dva razloga za to . Prvi razlog je propuštanje ventila ( usisni ili ispušni ) a drugi razlog je propuštanje na sustavu klip-cilindar . Treći razlog ne postoji. Osoba koja obavlja dijagnostiku i radove na motoru mora znati ispitati faktično stanje i zaključiti zašto je na nekom cilindru kompresija slaba. Najboli način za to utvrditi je ispitivanje propuštanja cilindra . Test propuštanja se radi komprimiranim zrakom . Klip cilindra koji se ispituje se postavi u GMT , radilica se blokira u tom položaju, u cilindar se pusti komprimirani zrak pod tlakom od 6-8 bara . Tada se točno može utvrditi gdje nastaje propuštanje . Zvuk propuštanja komprimiranog zraka se jasno čuje . Propuštanje se može očekivati u karteru ( klip-klipni prstenovi ) , na ispušnom ventilu ( čuje se na auspuhu ) , na usisnom ventilu ( čuje se na usisnoj grani ) .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,2 i - ŠTO JE NEISPRAVNO?

Datum objave: 25.09.2011 20:08:26
Slika
PITANJE:

vozim wv polo 2003.god 1.2benzin,pre mesec dana mi ucitao gresku i juce sam isao na diijagnostiku i izbacilo je sledece greske:glavni relej napajanja, signal 1 grupa 1, krug grejanja, senzora niz 1. sta mi je ovde ustvari nispravno?

ODGOVOR:

Ako ste išli na dijagnostiku logično bi bilo da Vam je detaljno objašnjenje o tome dao servis koji je radio dijagnostiku . Tom prilikom Vam je trebao reći što je neispravno, predložiti rješenje i navesti cijenu popravka. Prema Vašem opisu to može biti lambda sonda.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - VELIKA POTROŠNJA ULJA

Datum objave: 25.09.2011 11:30:27
Slika
PITANJE:

Molim Vas pojašnjenje problema kod Renault Clia 1,5 dci, 2004 g. Motor troši 2 litre ulja na 300 km i jako dimi, već drugi put su dizne i pumpa bili na servisu i ugrađeni su novi ventili na diznama,nakom 100 km ponovo su dizne zacrnjene ( u rezervoaru i filteru nafte nema prljavštine)i jedna je zablokirala.Znači nakon drugog popravka auto je vozio cca 100 km i opet isto.Dizne su ponovo reparirane i spremne za ugradnju. Molim savjet.

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je izuzetno velika i s takvim motorom nije moguće dalje vozili . To znači da je odmah potreban odgovarajući popravak. Na Vašem vozilu potrošnja ulja može nastati na tri načina i to : preko vodilica ventila , preko klipova i klipnih prstenova, preko turbine. Pregledom motora najprije treba utvrditi što je istrošeno , nakon toga se može predložiti rješenje . Prilikom popravka motora ne smije biti improvizacija a svi radovi se moraju obaviti vrlo stručno. Po potrebi javite se opet, ako želite da Vam mi to riješimo javite se telefonom.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - DIJAGNOSTIKA

Datum objave: 25.09.2011 11:26:15
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meić.evo ovako zanima me nesto vezano uz auto dijagnostiku, pa bi vas htio upitati za savjet za brain bee f box dijagnostiku?jer je imam u planu kupovati, pa me zanima vase misljenje.ili imate vi neku koju mi možete preporucit.

ODGOVOR:

Nije mi poznata dijagnostika koju namjeravate kupiti . Osobno imam nekoliko dijagnostičkih sustva . Za preporuku bi bila dijagnostika Bosch koja je i najskuplja i najzahtijvnija za održavanje . Vi se odlučite prema vlastitom interesu i mogućnostima jer se na dijagnostiku uvijek može potrošiti jako puno novaca.

na vrh Povratak na vrh