Danas je: 23.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT BOXER 2,2 HDI - INTERCOOLER ZAŠTO ?

Datum objave: 01.09.2011 07:53:08
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić U odgovorima koji su ovde prezentovani nisam naišao na odgovor koji bi na neki način pomogao oko problema koji imam na vozilu Službe Hitne Pomoći a radi se o Peugeotu boxeru 2.2.Naime, već desetak dana vozilo na brzini 110-120km/h prestaje da vuče i postaje onako ,,šuplje" što bi u žargonu rekli. Na dijagnostikovanju je prijavljena greška da dobija jako puno zraka. Što je posebno interesantno, kada se filter zraka skine vozilo se ponaša potpuno korektno i bez prijavljivanja greške prilikom dijagnostikovanja.(Dobro sam napisao, kada se postavi filter zraka prijavljuje kao da dobija višak zraka. Danas je pronađen još i kvar na hladnjaku zraka, bukvalno je napukao dužinom jednog dela saća što može da dovede do naziranja rešenja problema. Za Vas samo pitanje, dali sve gore može da bude proizvod kvara na hladnjaku vazduha i zašto hladnjak izgleda kao da je pukao od naduvanosti. Ako je ,,havarija" nastala iz nekog razloga koji meni za sada nije poznat, rizik bi bio ugraditi novi (koji baš i nije pristojne cene) a da tj nedostatak nije otklonjen.U nadi da će te mi pomoći pozdravljam Vas. Dragan Ćirić-Ćira Dom zdravlja Odžaci

ODGOVOR:

Hladnjak stlačenog zraka ( intercooler ) je mogao puknuti radi tvorničke greške ili skrvene mane i radi prevelikog tlaka punjenja turbine. Novi hladnjak stlačenog zraka možete ugraditi ali tada izmjerite i tlak koji stvara turbina. Tlak turbine ne smije biti veći od 1,05 bara . Ako je tlak veći od navedenog potrebno je ispitati senzor tlaka turbine i sustav za regulaciju tlaka turbine .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - ZABRINUTOST RADI BIJELOG DIMA

Datum objave: 31.08.2011 15:18:33
Slika
PITANJE:

Postvani, imam problem sa BMW320d, u posudi za vodu non stop, dolazi vazduh a na auspuh pusi bijeli dim koji smrdi.Ujutru kad ga upalim na auspuh izbaci puno vode i bijelu pjenu.Temperaturu uopste ne dize.Neki majstori su mi rekli da je pukla glava, neki kazu dihtung a neki blok tako da ja sam ne znam sta je pa me zanima dali mi mozete odgovirit na post pitanje Hvala.

ODGOVOR:

Iz Vašega opisa se može zaključiti da rashladna tekućina ulazi u cilindar ( jedan ili više ) . Ako je to tako potrebno je demontirati glavu motora . Kada je demontirana glava motora tada će se znati da li je uzrok : brtva glave , glava motora ili blok motora . Iz vlastitog iskustva mogu reći da je u najvećem broju slučajeva uzrok brtva glave motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO 1,6 HDI - CURENJE GORIVA

Datum objave: 31.08.2011 15:04:13
Slika
PITANJE:

radi se o citreon berlingu 1.6 hdi 75ks curi mi gorivo a nemogu utvrditi gdje, vozio sam ga u servis pa kažu da je visokotlačna pumpa pokvarena i treba ju mijenjati.... sad zanima me koji su pokazatelji da je pumpa pokvarena jer auto vozi normalno ..... ima 45000kmaee

ODGOVOR:

Uobičajeni znakovi radi kojih se radi servis visokotlačne pumpe su loš rad motora, propuštanje goriva na glavnoj osovini pumpe. Ne mislim da je Vaše pumpa neispravna jer nemam uvid u faktično stanje . Curenje goriva je moguće i na cijevima za dovod goriva koja su u blizini visokotlačne pumpe. Zato najprije obavite točan uvid gdje curi gorivo a nakon toga ćete znati sve detalje  i cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 16V - TEŠKOĆE S PALJENJEM

Datum objave: 31.08.2011 14:47:13
Slika
PITANJE:

Poštovani. Imam renault clio 1.2 16V 2001. godina. auto ima 144000 tkm. Imam problema sa paljenjem. Bio na dijagnostici i rekli su mi da je pokvaren senzor radilice.Promjenio senzor radilice, svejčice. Auto i dalje teško pali. U čemu je problem onda. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Bez pregleda vozila i bez ispitivanja mogu navesti moguće uzroke radi kojih motor teško pali a to su : akumulator, elektropokretač, mehaničko stanje motora, propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalacija motora, ECT senzor, aktuator minimuma, injektori, tlak goriva, MAP senzor, filter goriva, tlak goriva, regulator tlaka goriva, senzor položaja TP ventila, MAF senzor, MAP senzor, IAT senzor, CPM senzor, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, ECU centrala. Najprij ebih ispitivao mehaničko stanje motora, akumulator, elektropokretač, tlak goriva.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - NE PALI

Datum objave: 30.08.2011 20:37:18
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, Već ranije sam se javljao glede problema sa Lagunom 1.9 dci 2004.Tada je bio problem sa lamelom i zamajcem koji sam i promjenio i sve je uredno radilo do prije dva dana ,kada sam zaglavio na godišnjem odmoru.Ujutro sam htjeo upaliti ali osim verglanja ništa.Uredno ubacim karticu i sve lampice uredno reaguju i potom se ugase ali auto samo kratko zavergla i ništa.Budući da nisam bio u prilici pozvati servis to sam zamolio prolaznike te upalio na guranje niz blagu strminu.Upalio je odmah ali sam potom vozio 250 km bez stajanja.Pomislio sam da je u pitanju akumulator,jer isti nije mijenjan od kupovine auta, ali lampica ne pokazuje da je akumulator prazan.Budući da ste mi i ranije pružili korektne upute i informacije na kojima sam neizmjerno zahvalan, molim vas da mi pomognete glede ovog problema.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu može nastati pad napona prilikom startanja motora . Ta pojava može izazvati blokadu paljenja jer pojedini senzori i aktuatori nemaju potreban radni napon . Kako bi izbjegli svaku sumnju obavite ispitivanje akumulatora i elektropokretača . Kapacitet akumulatora mora biti veći od 60% . Pad napona prilikom startanja motora ne smije pasti ispod 10V .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 SDI - KUPITI ILI NE KUPITI

Datum objave: 30.08.2011 20:05:56
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić U dva sam navrata več tražila Vaš savjet i oba ste mi puta pomogli za što sad koristim priliku da Vam od srca zahvalim. Veliko HVALA... i opet imam jedno pitanje da riješim za mene jednu veliku dilemu. Do sada sam vozila punoljetni Mercedes 190D. Služio me tako dobro da sam sigurna da nikad više neču imat tako kvalitetan a opet tako jednostavan auto za održavanje.Pošto je prešao jako puno km (513 000) došlo je vrijeme da ga zamjenim za nešto sa manje km. Kolegica mi prodaje Polo 1.9 SDI iz 2004. sa prijeđenih 120 000km. Ona ga je kupila novog i kilometri su stvarni.Sad pitanje za Vas? Kako se pokazao taj motor iz Vašeg iskustva što se tiče održavanja i učestalosti kvarova? Naime,meni se auto jako sviđa al ujak koji misli da zna nešto o automobilima me stalno odgovara, da kao da je rađen u Slovačkoj, pa da nema Bosch pumpu prek sajle...i još neke stvari koje sam i zaboravila kak se zovu. Toliko me zbunio da se bojim tak "kompliciranog" auta. Najljepše Vas molim sosp. Meić, jel to stvarno tak kompliciran auto? Unaprijed HVALA na odgovoru i želim puno zdravlja i sreće Vama i svim Vama dragim ljudima.... Lijep pozdrav

ODGOVOR:

Nema više vozila novije proizvodnje koji imaju mehaničko upravljanje motorom i koji su jednostavni za održavanje  . Vozilo koje ste spomenuli je solidne kvalitete i nije tako komplicirano za održavanje , dijelovi i servisi nisu skupi . Postoji još jedan motor koji se stavlja u Polo a koji je kvalitetniji od SDI motora , to je TDI motor . Međutim i SDI motor je dobre kvalitete. Ako je cijena za Vas prihvatljiva, provjerite mehaničko stanje motora i kupite navedeno vozilo . Nakon toga redovito radite servise , svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - BRIGA ZBOG CURENJA ANTIFRIZA

Datum objave: 30.08.2011 13:07:14
Slika
PITANJE:

Poštovani.Imam passata 1.9tdi 115ks 1999god.problem je ovakav:na bordcompjuteru mi je prikazao da provjerim rashladnu tekučinu i počeo je jako dimiti,međutim to se smiri i ponovo događa.nivo antifriza je jako pao u posudi.Molim Vas da mi kažete što bi to moglo biti.unaprijed hvala.pozdrav

ODGOVOR:

Ako je nivo antifriza nizak , senzor nivoa šalje informaciju koju Vi vidite na instrument ploči da nedostaje antifriza . Najčešći uzrok je curenje antifriza na motoru, na pumpi za vodu, na hladnjaku, na cijevima rashladnog sustava . Mjesto curenja treba pronaći i odmah otkloniti neispravnost.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 1,9 TD - TEŠKO PALI I DIMI

Datum objave: 29.08.2011 21:56:11
Slika
PITANJE:

Poštovani ponajprije veliki pozdrav i sve čestitke za uspješan rad , svaka čast pravi ste majstor. Najme zbog financijske neimaštine nisam u mogućnosti doći do vas pa Vas molim pomoć. Posjedujem p 405 1.9 td, problem je što ujutro teško pali. Kada alnasujem motor kao da nema goriva, pa onda malo pomalo se trese i poprima da će upaliti. Nakon dužeg alnasanja teško upali. Kada upali baci plavo-crni dim. U vožnji nekako nema snage, a kad stisnem gas baca crni jaki dim. Ponekad mi se čini da se jače čuju ventili, da li se oni hidroponizni ili mehanički ? Hvala.

ODGOVOR:

Motor može teško paliti radi mnogih neispravnosti . Nabrojiti ću najčešće : akumulator, elektropokretač, zrak u sustvau goriva, nečist rezervoar , filteri, grijači , dize, loša kompresija, loše mehaničko stanje motora, visokotlačna pumpa. Motor vašega vozila nema hidropodizače , ventili se podešavaju. Provjerite fazu motora, podesite ventile, provjerite grijača, provjerite dize, izmjerite kompresiju.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,6 i. - PROBLEMI S PLINOM

Datum objave: 29.08.2011 12:59:26
Slika
PITANJE:

Sve pohvale za Vaš rad i stručnost!Koliko znam ovo je jedinstven spoj stručnosti i korištenja modernih tehnologija na ovim prostorima. Imam problem sa Polo classic 1.6 SR 2002 (stara linija). Prije nekih 30 dana sam ugradio plin (Tomaseto + stag4) i sve radi savršeno. Međutim ubrzo nakon ugradnje, vozilo loše radi nakon prvog paljenja (okretaji padnu na nekih 400 rpm pa se ugasi i tako par puta). Kad prebaci na plin i svako kasnije paljenje sve radi odlicno. Provjeren je pritisak pumpe i on je ok, vakum je ok, kad se ujutro poveže na računar pokazuje temperaturu rashladne tecnosti vrlo blizu vrijednosti vanjske temperature te ne prikazuje greške. Nekako u isto vrijeme kad su se javili problemi sa jutarnjim paljenjem primjetio sam da pada temperatura motora kad je motor rasterecen (na nizbrdici ili dužim ravnim dijelovima ceste). Ne znam dali su ova dva problema povezana, auto je bilo nekoliko puta kod majstora ali problem nikako da se riješi. Volio bih čuti vaše mišljenje o ovom problemu. Pozdrav!

ODGOVOR:

Temperatura motora nije uzrok radi kojega motor loše radi na benzin. Mogući uzroci su : utjecaj plinskog sustava ( spajanje pojedinih električnih vodova na pojedine senzore npr . senzor bregaste ili radilice ) , propuštanje na usisnom kolektoru, regulator tlaka goriva, tlak goriva, aktuator minimuma, senzor položaja leptirastog ventiola, EVAP ventil rezervoara, benzinski injektori, ECT senzor temperature motora, lambda sonda, MAF senzor, MAP senzor, IAT senzor, kompresija motora, električna instalacija i konektori na motoru, ECU centrala. Prvo bih odspojio plinski sustav i zaključio da li isti ima negativni utjecaj na rad motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO 1,6 HDI - FAZA MOTORA

Datum objave: 29.08.2011 08:08:12
Slika
PITANJE:

PITANJE: CITROEN BERLINGO 1,6 HDI 2006. GOD POŠTOVANJE, MOLIM VAS DA MI OBJASNITE NA KOJI NAČIN STAVITI MOTOR U FAZU KAKO TREBA DA STOJE OZNAKE NA REMENICAMA RADILICE BREGASTE I DA LI UOPŠTE POSTOJE TE OZNAKE NA REMENICAMA

ODGOVOR:

Za postaviti motor u fazu potrebna su vam tri alata za bolkadu . Najvažniji alat je onaj koji blokira radilicu . Navedeni alat se stavi umjesto metalnog čepa s navojem i fiksira u blok motora. Navedeni alat stoji u pravcu četvrtog klipa i na njega se nasloni koljeno radilice. Drugi alat za blokadu blokira visokotlačnu pumpu a treći alat blokira bragastu osovinu. Kada su svi alati u svojim dosjedima , motor je u fazi. Oznake za fazu ne postoje.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 i. - MOŽE LI DRUGI MJENJAČ

Datum objave: 29.08.2011 07:50:36
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Prije svega sve pohvale za sajt i za pomoć drugima sa savjetima. Moj problem je slijedeći, vozim Renault Lagunu 1.8 iz 1996 godine kojoj je upravo promijenjen motor s getribom.Motor je bio u karamboliranom automobilu, radio izvrsno getriba također bez ikakvih drobljenja i slično.Sada kada smo to stavili u moj automobil teško se šaltaje u neke brzine te mi mehaničar kaže da će pogledati ali da možda bude trebala nova getriba.Mene zanima ako znate od kojih sve renault modela getribe pašu na moj motor? Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Na Vaše vozilo odgovaraju samo oni mjenjači koji imaju isti broj dijela ( kataloški broj ) . Do toga podatke ćete najlakše doći ako znate broj dijela originalnog mjenjača s Vašeg vozila. Prema tome svi drugi mjenjači koji imaju isti broj odgovaraju za Vaše vozilo . Ako je neki mjenjač potpuno isti na izgled to ne znači da je isti . Razlika je u prijenosnim omjerima diferencijala i u prijenosnim omjerim apojedinih brzina. Najbolje je obaviti popravak Vašega mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

LADA 112 - NE IDE NA PLIN

Datum objave: 28.08.2011 12:18:15
Slika
PITANJE:

Zdravoo..Znaci imam lada 112 na plin e lovato pocna dame zajbava po nekat mi gusi ne saka da puni gas trese motorot abe lom malce vaka keja vozam po malcee zostoo ne ide davam gass ne idee ii po nekat bam oddednass doagaa se dobroo i pak mi se slucuvaa toaa cestoo aa koga doagaa da mi trukiraa mi rekoaa gablite ot cvekicite i goga bas u momentov mi trukiraa jas otvoriv gablite da mrdam da gledam vagam 1 i 4 ta motorot istoo si rabotii nistoo ne promenuvaa aa kogaa vagam 2 ili 3 aa sakaa daa gasii znaci 1 i 4 kako dane fukcionirat aa Kogaa ke doagaa odednass mi rabotii se okk otvaram pak gablitee aa vagam 1 ili 4 odma se osekaa dekaa fukcioniraa se promenuva zvukott stoo mislitee..??? pozz..

ODGOVOR:

Najprije provjerite da li motor ispravno radi na benzin . Ako motor potpuno ispravno ardi na benzin tada možete ispitivati i plinski sustav. Najčešći problemi su : plinski filteri, mješać plina, cijevi dovoda plina, podešenost količine plina, nečist isparivač . Svjećice , kablovi, razvodnik paljenja moraju biti u odličnom stanju . Ventili moraju biti podešeni na 0,15 mm .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA 1,3 i. - TEŠKO PALI

Datum objave: 28.08.2011 11:53:59
Slika
PITANJE:

Poštovani. Imam škodu feliciju 1.3 mpi 2000.g. imam problema sa paljenjem. ujutro mu nekad čok radi a nekad ne. kod prvog paljenja auto zna savršeno upalit, a kad ga idem upalit nakon pol sata on vergla pa mu se treba dati gasa. Dosad sam promijenio 3 senzora za temperaturu, regulator pritiska goriva i injektori su mu očišćeni međutim opet se isto događa. Ako mi možete reći u čemu bi mogao bit problem. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; kvaliteta iskre na svjećicama, izostanak iskre na svjećicama, kablovi, bobina, senzor radilice, mehaničko stanje motora ( kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , MAF senzor, MAP senzor, senzor položaja leptirastog ventila, senzor IAT temperature usisanog zraka, senzor apsolutnog tlaka BARO, senzor položaja bregaste osovine, električna instalacija i konektori ( pad napona ) , ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,7 TD - MUKE S PALJENJEM

Datum objave: 28.08.2011 10:56:50
Slika
PITANJE:

Pozdrav!!! Imam problem s opel vectrom 1994 godina,1.7 td motor. Naime problem je u paljenju po zimi.Promjenjeni su svi grijači,kompresija je u redu(karike su u redu,ne pljuska ulje kada se otvori onaj čep na motoru i ne guši se) akumulator je nov,anlaser radi ko nov(mjenjan prije par mjeseci), i auto ne huta ulje. Jedini problem koji vidim je da auto pri većem brojem okretaja dimi(crni dim)Probao sam ga ispuhati na vecim relacijama,ali i dalje dimi! Sada da li je do dizni ili do boš pumpe ili više neznam do cega! Svake zime imam problem s tim paljenjem,cim se spusti ispod 5 nemoguce ga je upaliti. Da li vi mozda znate u cemu bi mogao biti problem,vec sam bio kod 100 mehaničara i svi su ljepo naplatili a niko nije postavio problem,svako svoje priča. Veliki Pozdrav!!!!

ODGOVOR:

Problem teškog paljenja se sigurno može riješiti . Najbolji način je da servis koji radi dijagnostiku i traži uzrok nakon defektaže obavi i potreban popravak . Ako je posao dobro obavljen motor mora lagano upaliti. Ako se ne postigne zadovoljavajući rezultat servis ne smije ništa naplatiti . Na taj način radim u svom servisu jer ne želim da stranka bude nezadovoljna . Ovom prilikom nema potrebe da navodim dvadesetak mogućih grešaka koje mogu utjecati na problem s paljenjem jer od tog ane bi imali koristi . Ako ne riješite problem javite se .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 1,8 i. - NESTABILAN LER

Datum objave: 28.08.2011 10:34:39
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Mazdu 323 sedan 2001. 1840CCM, 84kW. Već neko vrijeme imam problema sa padanjem okretaja u leru, uglavnom padaju na oko 300, čak do te mjere da mi se na raskršću ugasi motor što je vrlo nezgodno. Dva mehaničara su neuspješno pokušala to riješiti. Neznam kako riješiti problem. Molim Vas savjet ćim prije. Hvala.

ODGOVOR:

Problem se može riješiti profesionalnim pristupom i stručnim pregledom motora . Na taj način se može najprije otkriti kvar a nakon toga isti i otkloniti. Moguće neispravnosti su : tlak goriva, regulator tlaka, nečisti injektori, filteri, propuštanje na usisnom kolektoru, ECT senzor, aktuator minimuma, električna instalacija, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,4 i. - NEMA STRUJE

Datum objave: 28.08.2011 10:26:31
Slika
PITANJE:

imam seat ibizu 1999god. 1.4mpi motor. U toku voznje se ugasio i vise nije hteo da upali. Vergla ali nece da upali. Do bobine ima struju a od bobine gubi struju. Na dijagnostici pokazuje da je sve uredu,bobina,kabla od bobine do razvodne kape,razvodna ruka. U sustini nema iskre za paljenje. U cemu bi mogao da bude problem i sta bi moglo da se uradi? UNAPRED HVALA.

ODGOVOR:

Ako bobina ima dobar ulazni napon, ako ima dobar izlazni napon , tada uzrok treba tražiti dalje . To znači : svjećice, kablovi, razvodna kapa, rotor razvodnika, razvodnik paljenja, elektronika razvodnika paljenja . Ulazni napon na bobinu je 12 V a izlazni je 15.000 do 20.000 V .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 1,6 i. - TEŠKOĆE S MOTOROM

Datum objave: 27.08.2011 17:20:57
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Radi se o peugeotu 406 1.6,65kw(1996g,dakle imam problem koji se pojavljuje kada se motor zagrije do radne temperature,auto dosta zacukava prilikom puštanja gasa,te kad sa više obrtaja pustim auto da radi u leru,počne nemirno raditi 5-6 sekundi i smiri se,sa manjim lerom kao da če se ugasiti sam od sebe,ili 200-300 rpm večim lerom nego što je to normalno inače,te se opet stabilizira,kao da ima problem sa naponom struje,ponekad se auto ugasi čim se pritisne kvačilo,te zna biti nezgodnih situacija pošto se ugase servo i abs. Pmomjenjene su sviječice,filter zraka,filter goriva,očiščen motorič ler gasa,promjenjen senzor topline motora te očiščen usis,nakon izmjene svega puno je bolje,ali još uvjek to nije to! hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : tlak goriva, nečist rezervoar, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, aktuator minimuma, propuštanje na usisnom kolektoru, EVAP ventil rezervoara, nečist leptirasti ventil, TP senzor leptirastog ventila, električna instalacija , senzor radilice, mehaničko stanje motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama . Nakon što se obavi pojedinačno ispitivanje navedenih komponenata točno se može znati što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 CDI - NEPOZNANICE S OVJESOM

Datum objave: 26.08.2011 21:29:13
Slika
PITANJE:

Postovani,molio bi vas vase misljenje! Imam c klasu 200 cdi iz 2001g, iman 3 problema na autu za koje vise majstora nezna sta je! Prvo je, klapanje sa prednje strane pri brzini nekih 50km/h,pri malo neravnoj cesti,a pri vecoj brzini se necuje,promjenio san oba stabilizatora,sponu,lafet i opet isto...Drugo je,skripanje na zadnjem dijelu auta na neravninama,kad je vlazno vrijeme necuje se, prominio sam piksne,gumice na balans stangi,neke kotrljajuce zglobove i opet nista a to traje vec 3 godine...I trece mjenjac,kad krecem zna mi izletit iz prve brzine i pri tom se cilo auto zatrese i imam osjecaj koda sam se sudario po zvuku,pa mi je jedan majstor malo namisto sajle i otad je dosta manje ali opet zna se dogodit,dok mi drugi majstor govori da mi to nije smio dirat jer se to u Mercedesa radi kompjuterski??? Unaprid mnogo hvala na odgovoru!

ODGOVOR:

Glavni i osnovni zadatak servisera je da jednoznačno utvrdi kvar na Vašem vozilu. Na neravnoj cesti mogu lupati selen blokovi vilica, vertikalne spone balans štange, selen blokovi, hvatište vilica, aksijalni ležajevi amortizera , krajnici spona, radijalni ležaj volana.  Na zadnjem ovjesu škripiti mogu samo gumeni dijelovi ovjesa a to su selen blokovi ovjsa i diferencijala. Moduće neispravnosti radi kojih mjenjač ispadne iz prve brzine su istrošenja na mehanizmu za šaltanje brzina izvan mjenjača i istrošenja u samom mjenjaču. Pregledom Vašega vozila svaki bolji servis bi točno znao defektirati kvar , predložiti rješenje i otkloniti kvar. Po potrebi pronađite bolji servis.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,9 TD - ZRAČNI JASTUK , POMOĆ

Datum objave: 26.08.2011 17:19:15
Slika
PITANJE:

imam problem kod fiat brava 1.9 TD,skidao sam volan kako bih popravio rucicu svjetala ali nakon sto sam istu napravio i sve sastavio sada mi na kontrolnoj tabli svijetli lampica od airbaga.Kako da to otklonim i koji je uzrok tome jer do sada se nije palila nikad.Hvala

ODGOVOR:

Kod demontaže kotača volana treba jako paziti na položaj spirale zračnog jastuka . Tom prilikom se spirala može oštetiti a zračni jastuk je izvan funkcije . Najvjerovatnije se to i dogodilo . Sada bi najprije trebalo izbrisati grešku s memorije upravljačkog računala zračnog jastuka. Ako postupak brisanja ne uspije , oštećena je spirala zračnog jastuka . Ako postupak dorade ili ispravnog postavljanja ne uspije potrebno je ugraditi novu spiralu .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 207 1,4 HDI - ULJE NA USISNIM CIJEVIMA

Datum objave: 26.08.2011 17:12:59
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav mehanicarima...Imam problem sa Peugeotom 207 1.4.HDI.Auto je presao svega 39700km...Vec sa 20000km poceo je na odusku motora jako pusiti i posto je u tog tipa motora oduska spojena na crijevo turbine koje je povezano sa luft meserom sve je masno i ulje jednostavno kapa sa crijeva....Auto nije izgubio na vuci,,pali isto kao sto je i palio...Nedimi na uspuh,,negrije se,,netrosi rashladnu tekucinu < i netrosi motor ulje,,jedino to koliko izadje na odusku motora toliko fali ulja u motoru,....Auto se u voznji ponasa sasvim normalno i u zadnje vrjeme jednostavno se ugasi u voznji...Na displeju auta nepokazuje nikakvu gresku niti se pali bilo kakva lampica...Auto skopcam na dijagnostiku i ponovo 0 gresaka a auto se gasi u voznji svremena na vrijeme....Auto je redovno servisiran,,ulje svakih 10000km promjenjeno novim,,,zracni filter takodje pri svakom mjenjanju ulja...Filter goriva promjenjen prije 500km...Ako mi mozete pomoci i ako ste imali slican problem javite mi se...Oduska me vise zabrinjava nego ista......Veliki vam pozdrav

ODGOVOR:

Kada bi tlačne cijevi turbine i usisne cijevi motora dobro brtvile tada Vi nebi ni primjetili tragove ulja na odušku za ulje. Ako je kompresija motora dobra , ako motor ne troši previše ulja tada sitacija nije ozbiljna . Možete zamijeniti pojedine cijevi kroz koje prolazi ulje ili možete voziti tako i dalje. Najčešći uzroci gašenja motora su : senzor radilice, relej dobavne pumpe, senzor tlaka goriva, električna instalacija ( loši kontakti na pojedinim dijelovima instalacije ) .

na vrh Povratak na vrh