Danas je: 31.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 405 1,9 TD - TEŠKO PALI I DIMI

Datum objave: 29.08.2011 21:56:11
Slika
PITANJE:

Poštovani ponajprije veliki pozdrav i sve čestitke za uspješan rad , svaka čast pravi ste majstor. Najme zbog financijske neimaštine nisam u mogućnosti doći do vas pa Vas molim pomoć. Posjedujem p 405 1.9 td, problem je što ujutro teško pali. Kada alnasujem motor kao da nema goriva, pa onda malo pomalo se trese i poprima da će upaliti. Nakon dužeg alnasanja teško upali. Kada upali baci plavo-crni dim. U vožnji nekako nema snage, a kad stisnem gas baca crni jaki dim. Ponekad mi se čini da se jače čuju ventili, da li se oni hidroponizni ili mehanički ? Hvala.

ODGOVOR:

Motor može teško paliti radi mnogih neispravnosti . Nabrojiti ću najčešće : akumulator, elektropokretač, zrak u sustvau goriva, nečist rezervoar , filteri, grijači , dize, loša kompresija, loše mehaničko stanje motora, visokotlačna pumpa. Motor vašega vozila nema hidropodizače , ventili se podešavaju. Provjerite fazu motora, podesite ventile, provjerite grijača, provjerite dize, izmjerite kompresiju.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,6 i. - PROBLEMI S PLINOM

Datum objave: 29.08.2011 12:59:26
Slika
PITANJE:

Sve pohvale za Vaš rad i stručnost!Koliko znam ovo je jedinstven spoj stručnosti i korištenja modernih tehnologija na ovim prostorima. Imam problem sa Polo classic 1.6 SR 2002 (stara linija). Prije nekih 30 dana sam ugradio plin (Tomaseto + stag4) i sve radi savršeno. Međutim ubrzo nakon ugradnje, vozilo loše radi nakon prvog paljenja (okretaji padnu na nekih 400 rpm pa se ugasi i tako par puta). Kad prebaci na plin i svako kasnije paljenje sve radi odlicno. Provjeren je pritisak pumpe i on je ok, vakum je ok, kad se ujutro poveže na računar pokazuje temperaturu rashladne tecnosti vrlo blizu vrijednosti vanjske temperature te ne prikazuje greške. Nekako u isto vrijeme kad su se javili problemi sa jutarnjim paljenjem primjetio sam da pada temperatura motora kad je motor rasterecen (na nizbrdici ili dužim ravnim dijelovima ceste). Ne znam dali su ova dva problema povezana, auto je bilo nekoliko puta kod majstora ali problem nikako da se riješi. Volio bih čuti vaše mišljenje o ovom problemu. Pozdrav!

ODGOVOR:

Temperatura motora nije uzrok radi kojega motor loše radi na benzin. Mogući uzroci su : utjecaj plinskog sustava ( spajanje pojedinih električnih vodova na pojedine senzore npr . senzor bregaste ili radilice ) , propuštanje na usisnom kolektoru, regulator tlaka goriva, tlak goriva, aktuator minimuma, senzor položaja leptirastog ventiola, EVAP ventil rezervoara, benzinski injektori, ECT senzor temperature motora, lambda sonda, MAF senzor, MAP senzor, IAT senzor, kompresija motora, električna instalacija i konektori na motoru, ECU centrala. Prvo bih odspojio plinski sustav i zaključio da li isti ima negativni utjecaj na rad motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO 1,6 HDI - FAZA MOTORA

Datum objave: 29.08.2011 08:08:12
Slika
PITANJE:

PITANJE: CITROEN BERLINGO 1,6 HDI 2006. GOD POŠTOVANJE, MOLIM VAS DA MI OBJASNITE NA KOJI NAČIN STAVITI MOTOR U FAZU KAKO TREBA DA STOJE OZNAKE NA REMENICAMA RADILICE BREGASTE I DA LI UOPŠTE POSTOJE TE OZNAKE NA REMENICAMA

ODGOVOR:

Za postaviti motor u fazu potrebna su vam tri alata za bolkadu . Najvažniji alat je onaj koji blokira radilicu . Navedeni alat se stavi umjesto metalnog čepa s navojem i fiksira u blok motora. Navedeni alat stoji u pravcu četvrtog klipa i na njega se nasloni koljeno radilice. Drugi alat za blokadu blokira visokotlačnu pumpu a treći alat blokira bragastu osovinu. Kada su svi alati u svojim dosjedima , motor je u fazi. Oznake za fazu ne postoje.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 i. - MOŽE LI DRUGI MJENJAČ

Datum objave: 29.08.2011 07:50:36
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Prije svega sve pohvale za sajt i za pomoć drugima sa savjetima. Moj problem je slijedeći, vozim Renault Lagunu 1.8 iz 1996 godine kojoj je upravo promijenjen motor s getribom.Motor je bio u karamboliranom automobilu, radio izvrsno getriba također bez ikakvih drobljenja i slično.Sada kada smo to stavili u moj automobil teško se šaltaje u neke brzine te mi mehaničar kaže da će pogledati ali da možda bude trebala nova getriba.Mene zanima ako znate od kojih sve renault modela getribe pašu na moj motor? Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Na Vaše vozilo odgovaraju samo oni mjenjači koji imaju isti broj dijela ( kataloški broj ) . Do toga podatke ćete najlakše doći ako znate broj dijela originalnog mjenjača s Vašeg vozila. Prema tome svi drugi mjenjači koji imaju isti broj odgovaraju za Vaše vozilo . Ako je neki mjenjač potpuno isti na izgled to ne znači da je isti . Razlika je u prijenosnim omjerima diferencijala i u prijenosnim omjerim apojedinih brzina. Najbolje je obaviti popravak Vašega mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

LADA 112 - NE IDE NA PLIN

Datum objave: 28.08.2011 12:18:15
Slika
PITANJE:

Zdravoo..Znaci imam lada 112 na plin e lovato pocna dame zajbava po nekat mi gusi ne saka da puni gas trese motorot abe lom malce vaka keja vozam po malcee zostoo ne ide davam gass ne idee ii po nekat bam oddednass doagaa se dobroo i pak mi se slucuvaa toaa cestoo aa koga doagaa da mi trukiraa mi rekoaa gablite ot cvekicite i goga bas u momentov mi trukiraa jas otvoriv gablite da mrdam da gledam vagam 1 i 4 ta motorot istoo si rabotii nistoo ne promenuvaa aa kogaa vagam 2 ili 3 aa sakaa daa gasii znaci 1 i 4 kako dane fukcionirat aa Kogaa ke doagaa odednass mi rabotii se okk otvaram pak gablitee aa vagam 1 ili 4 odma se osekaa dekaa fukcioniraa se promenuva zvukott stoo mislitee..??? pozz..

ODGOVOR:

Najprije provjerite da li motor ispravno radi na benzin . Ako motor potpuno ispravno ardi na benzin tada možete ispitivati i plinski sustav. Najčešći problemi su : plinski filteri, mješać plina, cijevi dovoda plina, podešenost količine plina, nečist isparivač . Svjećice , kablovi, razvodnik paljenja moraju biti u odličnom stanju . Ventili moraju biti podešeni na 0,15 mm .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA 1,3 i. - TEŠKO PALI

Datum objave: 28.08.2011 11:53:59
Slika
PITANJE:

Poštovani. Imam škodu feliciju 1.3 mpi 2000.g. imam problema sa paljenjem. ujutro mu nekad čok radi a nekad ne. kod prvog paljenja auto zna savršeno upalit, a kad ga idem upalit nakon pol sata on vergla pa mu se treba dati gasa. Dosad sam promijenio 3 senzora za temperaturu, regulator pritiska goriva i injektori su mu očišćeni međutim opet se isto događa. Ako mi možete reći u čemu bi mogao bit problem. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; kvaliteta iskre na svjećicama, izostanak iskre na svjećicama, kablovi, bobina, senzor radilice, mehaničko stanje motora ( kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , MAF senzor, MAP senzor, senzor položaja leptirastog ventila, senzor IAT temperature usisanog zraka, senzor apsolutnog tlaka BARO, senzor položaja bregaste osovine, električna instalacija i konektori ( pad napona ) , ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,7 TD - MUKE S PALJENJEM

Datum objave: 28.08.2011 10:56:50
Slika
PITANJE:

Pozdrav!!! Imam problem s opel vectrom 1994 godina,1.7 td motor. Naime problem je u paljenju po zimi.Promjenjeni su svi grijači,kompresija je u redu(karike su u redu,ne pljuska ulje kada se otvori onaj čep na motoru i ne guši se) akumulator je nov,anlaser radi ko nov(mjenjan prije par mjeseci), i auto ne huta ulje. Jedini problem koji vidim je da auto pri većem brojem okretaja dimi(crni dim)Probao sam ga ispuhati na vecim relacijama,ali i dalje dimi! Sada da li je do dizni ili do boš pumpe ili više neznam do cega! Svake zime imam problem s tim paljenjem,cim se spusti ispod 5 nemoguce ga je upaliti. Da li vi mozda znate u cemu bi mogao biti problem,vec sam bio kod 100 mehaničara i svi su ljepo naplatili a niko nije postavio problem,svako svoje priča. Veliki Pozdrav!!!!

ODGOVOR:

Problem teškog paljenja se sigurno može riješiti . Najbolji način je da servis koji radi dijagnostiku i traži uzrok nakon defektaže obavi i potreban popravak . Ako je posao dobro obavljen motor mora lagano upaliti. Ako se ne postigne zadovoljavajući rezultat servis ne smije ništa naplatiti . Na taj način radim u svom servisu jer ne želim da stranka bude nezadovoljna . Ovom prilikom nema potrebe da navodim dvadesetak mogućih grešaka koje mogu utjecati na problem s paljenjem jer od tog ane bi imali koristi . Ako ne riješite problem javite se .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 1,8 i. - NESTABILAN LER

Datum objave: 28.08.2011 10:34:39
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Mazdu 323 sedan 2001. 1840CCM, 84kW. Već neko vrijeme imam problema sa padanjem okretaja u leru, uglavnom padaju na oko 300, čak do te mjere da mi se na raskršću ugasi motor što je vrlo nezgodno. Dva mehaničara su neuspješno pokušala to riješiti. Neznam kako riješiti problem. Molim Vas savjet ćim prije. Hvala.

ODGOVOR:

Problem se može riješiti profesionalnim pristupom i stručnim pregledom motora . Na taj način se može najprije otkriti kvar a nakon toga isti i otkloniti. Moguće neispravnosti su : tlak goriva, regulator tlaka, nečisti injektori, filteri, propuštanje na usisnom kolektoru, ECT senzor, aktuator minimuma, električna instalacija, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,4 i. - NEMA STRUJE

Datum objave: 28.08.2011 10:26:31
Slika
PITANJE:

imam seat ibizu 1999god. 1.4mpi motor. U toku voznje se ugasio i vise nije hteo da upali. Vergla ali nece da upali. Do bobine ima struju a od bobine gubi struju. Na dijagnostici pokazuje da je sve uredu,bobina,kabla od bobine do razvodne kape,razvodna ruka. U sustini nema iskre za paljenje. U cemu bi mogao da bude problem i sta bi moglo da se uradi? UNAPRED HVALA.

ODGOVOR:

Ako bobina ima dobar ulazni napon, ako ima dobar izlazni napon , tada uzrok treba tražiti dalje . To znači : svjećice, kablovi, razvodna kapa, rotor razvodnika, razvodnik paljenja, elektronika razvodnika paljenja . Ulazni napon na bobinu je 12 V a izlazni je 15.000 do 20.000 V .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 1,6 i. - TEŠKOĆE S MOTOROM

Datum objave: 27.08.2011 17:20:57
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Radi se o peugeotu 406 1.6,65kw(1996g,dakle imam problem koji se pojavljuje kada se motor zagrije do radne temperature,auto dosta zacukava prilikom puštanja gasa,te kad sa više obrtaja pustim auto da radi u leru,počne nemirno raditi 5-6 sekundi i smiri se,sa manjim lerom kao da če se ugasiti sam od sebe,ili 200-300 rpm večim lerom nego što je to normalno inače,te se opet stabilizira,kao da ima problem sa naponom struje,ponekad se auto ugasi čim se pritisne kvačilo,te zna biti nezgodnih situacija pošto se ugase servo i abs. Pmomjenjene su sviječice,filter zraka,filter goriva,očiščen motorič ler gasa,promjenjen senzor topline motora te očiščen usis,nakon izmjene svega puno je bolje,ali još uvjek to nije to! hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : tlak goriva, nečist rezervoar, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, aktuator minimuma, propuštanje na usisnom kolektoru, EVAP ventil rezervoara, nečist leptirasti ventil, TP senzor leptirastog ventila, električna instalacija , senzor radilice, mehaničko stanje motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama . Nakon što se obavi pojedinačno ispitivanje navedenih komponenata točno se može znati što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 CDI - NEPOZNANICE S OVJESOM

Datum objave: 26.08.2011 21:29:13
Slika
PITANJE:

Postovani,molio bi vas vase misljenje! Imam c klasu 200 cdi iz 2001g, iman 3 problema na autu za koje vise majstora nezna sta je! Prvo je, klapanje sa prednje strane pri brzini nekih 50km/h,pri malo neravnoj cesti,a pri vecoj brzini se necuje,promjenio san oba stabilizatora,sponu,lafet i opet isto...Drugo je,skripanje na zadnjem dijelu auta na neravninama,kad je vlazno vrijeme necuje se, prominio sam piksne,gumice na balans stangi,neke kotrljajuce zglobove i opet nista a to traje vec 3 godine...I trece mjenjac,kad krecem zna mi izletit iz prve brzine i pri tom se cilo auto zatrese i imam osjecaj koda sam se sudario po zvuku,pa mi je jedan majstor malo namisto sajle i otad je dosta manje ali opet zna se dogodit,dok mi drugi majstor govori da mi to nije smio dirat jer se to u Mercedesa radi kompjuterski??? Unaprid mnogo hvala na odgovoru!

ODGOVOR:

Glavni i osnovni zadatak servisera je da jednoznačno utvrdi kvar na Vašem vozilu. Na neravnoj cesti mogu lupati selen blokovi vilica, vertikalne spone balans štange, selen blokovi, hvatište vilica, aksijalni ležajevi amortizera , krajnici spona, radijalni ležaj volana.  Na zadnjem ovjesu škripiti mogu samo gumeni dijelovi ovjesa a to su selen blokovi ovjsa i diferencijala. Moduće neispravnosti radi kojih mjenjač ispadne iz prve brzine su istrošenja na mehanizmu za šaltanje brzina izvan mjenjača i istrošenja u samom mjenjaču. Pregledom Vašega vozila svaki bolji servis bi točno znao defektirati kvar , predložiti rješenje i otkloniti kvar. Po potrebi pronađite bolji servis.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,9 TD - ZRAČNI JASTUK , POMOĆ

Datum objave: 26.08.2011 17:19:15
Slika
PITANJE:

imam problem kod fiat brava 1.9 TD,skidao sam volan kako bih popravio rucicu svjetala ali nakon sto sam istu napravio i sve sastavio sada mi na kontrolnoj tabli svijetli lampica od airbaga.Kako da to otklonim i koji je uzrok tome jer do sada se nije palila nikad.Hvala

ODGOVOR:

Kod demontaže kotača volana treba jako paziti na položaj spirale zračnog jastuka . Tom prilikom se spirala može oštetiti a zračni jastuk je izvan funkcije . Najvjerovatnije se to i dogodilo . Sada bi najprije trebalo izbrisati grešku s memorije upravljačkog računala zračnog jastuka. Ako postupak brisanja ne uspije , oštećena je spirala zračnog jastuka . Ako postupak dorade ili ispravnog postavljanja ne uspije potrebno je ugraditi novu spiralu .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 207 1,4 HDI - ULJE NA USISNIM CIJEVIMA

Datum objave: 26.08.2011 17:12:59
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav mehanicarima...Imam problem sa Peugeotom 207 1.4.HDI.Auto je presao svega 39700km...Vec sa 20000km poceo je na odusku motora jako pusiti i posto je u tog tipa motora oduska spojena na crijevo turbine koje je povezano sa luft meserom sve je masno i ulje jednostavno kapa sa crijeva....Auto nije izgubio na vuci,,pali isto kao sto je i palio...Nedimi na uspuh,,negrije se,,netrosi rashladnu tekucinu < i netrosi motor ulje,,jedino to koliko izadje na odusku motora toliko fali ulja u motoru,....Auto se u voznji ponasa sasvim normalno i u zadnje vrjeme jednostavno se ugasi u voznji...Na displeju auta nepokazuje nikakvu gresku niti se pali bilo kakva lampica...Auto skopcam na dijagnostiku i ponovo 0 gresaka a auto se gasi u voznji svremena na vrijeme....Auto je redovno servisiran,,ulje svakih 10000km promjenjeno novim,,,zracni filter takodje pri svakom mjenjanju ulja...Filter goriva promjenjen prije 500km...Ako mi mozete pomoci i ako ste imali slican problem javite mi se...Oduska me vise zabrinjava nego ista......Veliki vam pozdrav

ODGOVOR:

Kada bi tlačne cijevi turbine i usisne cijevi motora dobro brtvile tada Vi nebi ni primjetili tragove ulja na odušku za ulje. Ako je kompresija motora dobra , ako motor ne troši previše ulja tada sitacija nije ozbiljna . Možete zamijeniti pojedine cijevi kroz koje prolazi ulje ili možete voziti tako i dalje. Najčešći uzroci gašenja motora su : senzor radilice, relej dobavne pumpe, senzor tlaka goriva, električna instalacija ( loši kontakti na pojedinim dijelovima instalacije ) .

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,4 12V - PREGRIJAVANJE MOTORA

Datum objave: 26.08.2011 16:56:46
Slika
PITANJE:

Prije svega sve pohvale na volji i želji da pomgnete drugima i to besplatno ! Moj problem je kiler (Hladnjak Motora)na Fiat Brava 1.4 12V 96 god. , dli je moguće da ventilator ne uključuje jer je kiler propustio i to na spoju na vrhu kilera kod posude za dolijevanje jer kad se zagrije temperatura počne rasti i u jednom trenutku naglo padne na naormalu pa opet se diže u vožnji, a na kileru ispuhiva paru na mjestu gdje je propustio. i zamolio bih Vas da mi kratko objasnite zamjenu kilera i postupak odzračivanja te koliko priobližno treba antifriza za taj auto. Unaprijed zahvaljujem te Vas srdačno pozdravljam.

ODGOVOR:

U rashladnom sustavu pa tako i u hladnjaku djeluje tlak od 1,3 bara. To znači da hladnjak ne smije propuštati . Zato najprije zamijenite hladnjak . Postupak zamjene je jednostavan , treba smo logički razmišljati i demontirati sve što vidite da je potrebno ( cijevi, ventilator s nosačem, ostalo ) . Kada se ugradi novi hladnjak , napuni se rashladna tekućina, upali motor . Nakon toga se na dva odzračnika koja vidite ispušta zrak iz sustava . Zrak je ispušten kada kroz odzračne vijke počne izlaziti rashladna tekućina.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,6 TD - TLAK ULJA

Datum objave: 26.08.2011 10:02:58
Slika
PITANJE:

pozdrav imam problem sa audiom 80 turbo dizel 88godiste pali mi se na istrument tabli lampica od ulja kada razvijem brzinu od 80 i svakim saltanjem ona se gasi i cuje se zuji pa vas molim da mi pomognete pozrav

ODGOVOR:

Uvijek kada se pali lampica od ulja najprije treba izmjeriti tlak ulja u motoru ( mora biti veći od 2 bara kod 2.000 o/min ) . Ako je tlak ulja dobar moguće neispravnosti su ; indikator ulja na glavi motora, indikator ulja na kućištu filtera ulja ( moraju biti originalni ) , električna instalacija , instrument ploča. Ako je tlak ulja nizak moguće neispravnosti su ; filter ulja , ležajevi radilice, pumpa za ulje .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 i - LUPANJE OVJESA

Datum objave: 25.08.2011 12:32:45
Slika
PITANJE:

Poštovani Vlasnik sam Peugeota 307 1.6 iz 2001. godine. Auto ima 115000 km. Imam problem koji mi već godinu dana zadaje muku, a lokalni serviseri ga ne mogu otkloniti. Naime, kod brzine do 55 km/h sve je u redu, a iznad toga počinju neki udarci i vibracije u prednjem ovjesu koji se javljaju kod vožnje ravno i skretanja u lijevo, a kod skretanja u desno ih nema. Promijenjeni su amortizeri, opruge, seleni i ležajevi, ali lupanje je i dalje prisutno. Unaprijed hvala na pomoći Dražen

ODGOVOR:

Kada postoji lupanje kao što ste Vi opisali , tada treba sumnjati u sve dijelove ovjesa, transmisije, motora, auspuha. Osobno bih najprije ispitivao pojedine dijelove ovjesa . Neposrednim uvidom sigurno bih otkrio uzrok.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 6 2,0 D - CRNI DIM

Datum objave: 25.08.2011 12:05:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Mazdu 6, 2003 godina, 100kW, diesel. Vozilo prešlo 145.000 km. Primjetio sam da prilikom ubrzavanja izlazi crni dim iz ispušne cijevi. Takođe se čuje nekakv zvuk titranja u donjem dijelu vozačeva mjesta oko papučice gasa. Kada vozilo postigne ravnomjernu brzinu zvuka više nema. Molio bih za savjet šta da radim. Hvala

ODGOVOR:

Iz Vašega opisa mogu zaključiti da u motor ulazi prevelika količina goriva i motor nema ravnomjerni rad . Moguće neispravnosti su : niski tlak turbine, propuštanje na tlačnim cijevima turbine ili intercooleru, senzor tlaka zraka, MAP senzor, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, dize, mehaničko stanje motora, električna instalacija od motora do upravljačkog računala motora, senzor bregaste osovine, EGR ventil, mjerač mase zraka.

na vrh Povratak na vrh

VW VENTO 1,8 GL - BRIGA RADI TLAKA ULJA

Datum objave: 24.08.2011 20:45:12
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Vento 1,8GL benzin automatik iz 1992. Imam s njim dva problema. Prvi je taj da sam malo naglije zakočio na autocesti i upalila mi se lampica od ulja. Stao sam i ugasio auto, pogledao ulje i sve ostale tekućine - svega je bilo. Upalio auto, lampica se nije palila idućih 60 km, i onda se opet upalila. Ugasio sam i upalio auto, lampica je bila ugašena. I sad mi se pali neovisno o kočenju/vožnji isl. Zapravo, dovoljno ga je izbaciti iz brzine i ubaciti ponovo, čak i tijekom vožnje da bi se lampica ugasila. Isto tako, dok palim auto lampica se upali kad dam kontakt što je normalno, ali kada ga zaverglam i upalim blicne još jednom. Inače, ulje je promjenjeno dan prije nego se lampica upalila prvi puta. Ulje je 10w40, a prije je bilo 15w40, naravno i filtar je promjenjen. Što bi to trebalo biti ? Drugi problem je da mi se temperatura sad za vrijeme vrućih dana diže do 100 C. Ventilator radi, amtifriza ima. Dali je to normalno ili ipak nije ?

ODGOVOR:

Uzrok nekontroliranog paljenja kontrolne lampice za ulje može biti : indikator ulja, električna instalacija od motora do instrument ploče, instrument ploča. Na Vašem vozilu bih izmjerio tlak ulja i tako otklonio svaku sumnju da je uzrok istrošenje u motoru. Ako je tlak ulja u granicama normale pozabavio bih se indikatorom ulja i električnim instalacijom.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - IZGUBLJENA SNAGA

Datum objave: 24.08.2011 19:58:15
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, imam problem sa astrom 1.7 dti, 2001. godište, pređeno 275000 km. Naime, u toku vožnje ostaje bez gas, pedala gasa uopšte ne reaguje. Upali se žuta lampica sa kjučem, auto secne, obrtaji se popnu na 1500 i u tom momentu pedala prestaje da radi. Ne dešava se toliko često, ali u zadnje vreme sve češće. Primećujem da se češće dešava kad je motor hladan. Ugasim auto, ostavim ga par minuta i posle je sve normalno. Uradio sam dijagnostiku i kazu da je 99% APP senzor jer prijavljuje tu grešku, piše neispravan položaj pedale gasa, ništa drugo ne prijavljuje. Unapred zahvalan i očekujem Vaš odgovor. Pozdrav

ODGOVOR:

Ako ste došli do saznanja da je neispravan senzor pedale gasa i ako vjerujete Vašem servisu koji je to dijagnosticirao , nema razloga da ne zamijenite dio koji je neispravan . Ako niste sigurni da je senzor pedale gasa neispravan , zatražite još jedno stručno mišljenje koje će se temeljiti na kvalitetnom ispitivanju i dijagnostici .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i - TRZANJE MOTORA

Datum objave: 24.08.2011 17:07:49
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp.Meić Imam problem sa fiat puntom,1.2,95 godina.motor radi jako dobro,netroši ulje,al u zadnje vrijeme javljaju se kratki trzaji motora kod mjenjanja brzine iz 3 u 4 brzinu(kao da se duši),te nakon toga trzanje prestaje.kao da gubi gorivo.na kont.tabli se ne upale nikakve žaruljice koje bi ukazivale na neki kvar.stavljene su nove svječice,promjenjen je filter goriva,zračni filter,prije dva mj su zamjenjene bubine,jel može biti da mu neodgovaraju svječice(stavljene su beru).molim Vas odgovor,hvala

ODGOVOR:

Odgovarajuće svjećice su : Beru 14FR-7DU . Ostale moguće neispravnosti su : probijanje visokog napona, senzor radilice, lambda sonda, tlak goriva, MAP senzor, IAT senzor temperature u usisnoj grani, ECT senzor temperature motora, EVAP ventil rezervoara, aktuator minimuma, senzor položaja leptirastog ventila, mehaničko stanje motora , ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh