Danas je: 02.09.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT CLIO II 1,9 D - PLAVI DIM

Datum objave: 22.08.2011 23:47:00
Slika
PITANJE:

Poštovani, juče sam postavila pitanje , ali niste odgovorili, pa Vam opet pišem. U pitenju je clio II 1,9 D, 47 kw,2011. Naime, u zadnje vrijeme nakon paljenja (s paljenjem nikad nema problema) počne se tresti u intervalima i iz auspuha izlazi veliki plavi dim. To sve traje nekoliko min. i prestane. Nekad se dešava i tokom dana-kad je motor topal, ali ujutro konstantno. Molim Vas da mi odgovorite šta je u pitanju. Pozdrav!

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu navesti ću moguće razloge a to su : neispravan jedan ili više grijača, neispravna neka od četiri dize ( prevelika ili premala količina goriva ) , zrak u sustavu goriva, lošija kompresija na nekom od cilindara . Ispitao bih sve navedeno.

na vrh Povratak na vrh

BMW E 36 328 i. - ČUJU SE HIDROPODIZAČI KAD JE HLADAN

Datum objave: 23.08.2011 12:42:22
Slika
PITANJE:

poštovani,imam BMW E36 328 iz 95 god,zanima me samo zašto se podizači čuju kad je motor hladan i kad se upali...za par sekundi rada ili dodavanjem gasa se prestanu čut.kako to riješit? svi novi podizači ili? unutra je ulje 5W-40 mobil 3000 da napomenem,rađena je generalka radi potrošnje ulja prije cca 30 000km .... LP

ODGOVOR:

Uzroci radi kojih se mogu ćuti hidropodizači : neodgovarajuće ulje, kanali za ulje u glavi motora, niski tlak ulja dok je motor hladan, filter ulja, vertikalni kanal za ulje kroz blok motora, sami hidropodizači .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,0 TDI - ZAMJENA ULJA U MJENJAČU

Datum objave: 23.08.2011 12:40:24
Slika
PITANJE:

Gospodine Meiću, hvala na vašem trudu da odgovorite na sva pitanja. Moje pitanje je: Nedavno sam kupio Passata 2.0. TDI sa Dsg-e mjenjačem. Po knjigama vidim da je uskoro vrijeme zamjene ulja u mijenjaču, tj. na 120 tisuća. Zanima me koliko košta zamjena ulja i dali vi to izvršavate? Zahvaljujem na vašem odgovoru.

ODGOVOR:

Možemo Vam obaviti zmjenu ulja u mjenjaču . Cijenu mogu navesti kada mi pošaljete i ostale tehničke podatke o vozilu ( godinu proizvodnje, snagu motora, broj šasije ) .

 

 

na vrh Povratak na vrh

FIAT TEMPRA 1,6 S - UPALI PA SE UGASI

Datum objave: 23.08.2011 12:38:45
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Fiat Tempru 1994 godina 1,6 S (57kw). U posljednje vrijeme mi se događa čudan problem. Naime, auto hladan pali bez problema. Međutim, kada se isti zagrije i onda ugasi, nakon nekoliko minuta ga je poprilično teško upaliti i održati upaljenim. Naime, on upali ali se broj okretaja odmah spusti i zagasi motor. Tako se onda pali i pokušava održati upaljenim 5-10 puta da bi u konačnici auto i upalio i ostao upaljenim, odnosno ponašao se kao da se ništa nije dogodilo. Svjećice smo promijenili, a karburator prije godinu dana temeljiti očistili i podesili. Ako imate neki savjet, bio bih Vam izrazito zahvalan.

ODGOVOR:

Da li ste sigurni da Vaše vozilo ima karburator ili je to monoinjektor ( elektronski sustav ubrizgavanja ) . Pretpostavljam da znate da je to stvarno karburator. Mogući uzroci gašenja su : mehaničko stanje motora ( podešenost ventila, faza, propuštanje na usisnom kolektoru , kompresija ) , sustav paljenja ( svjećice, kablovi, bobina, razvodnik paljenja , elektronika paljenja ) , sustav dobave goriva ( pumpa za gorivo, cijevi dovoda goriva, karburator ) . Ako ne uspijete riješiti navedni problem javite se , da to riješimo.

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 1,8 i. - STRAGA NEŠTO LUPI

Datum objave: 23.08.2011 00:33:01
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Imam dva pitanja.Imam bmw e 46 benzinac 1.8 2001 godina,te imam problem .Prilikom stavljanja auta u brzinu čuje se da nešto lupi straga,te puštanjem kvaćila isto tako ,te dodavanjem i puštanjem gasa.Rekli su mi da je otišao diferencijal jer su zadnje gume bile različite jedna 175 a druga 185 zimske (stavili krivo kod vulkanizera).Promjenio sam i kupio polovni diferencijal ali isti problem.I još jedno pitanje vozeči se na srednjoj konzoli iz ventilacije mi je krenuo dim ,izgasio sam ventilaciju.Nakon dolaska na parkiralište ponovo sam ju upalio i ventilaciju i klimu i ništa se više nije dimilo di je kvaka i šta bi moglo biti. Unaprijed zahvaljujem i radujem se odgovoru . Hvala

ODGOVOR:

Nije uobičajeno da uzrok lupanja bude diferencijal . Česti uzrokci su : križ kardana, srednji ležaj kardana, hardy zglob, selen blokovi diferencijala . Provjerite barem sada ovo što sam naveo kao razloge. Dim koji ste vidjeli iz ventilacije može biti vodena para iz grijača, freon iz isparivača, izolacije nekih električnih vodova ( jako opasno !! ) .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 C4 2,3 E - OZNAKA MOTORA

Datum objave: 23.08.2011 12:26:08
Slika
PITANJE:

Pozdrav. vozim audi 100 2.3 101 kw. ali mi je motor malo slabiji pa sam nasao neki motor da kupim pa me zanima kako da provjerim je li on 2.3 ili je neki sa manje kubika,ima li igdje na bloku oznaka kubikaze,gledao sam ali nista nisam mogao naci,znate li vi pa da mi kazete kako da to provjerim.unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Motor od 2,3 l ima pet cilindara a oznaka motora je NF . Ta oznaka se nalazi na bloku motora s lijeve strane na sredini odmah u blizini brtve glave motora.

na vrh Povratak na vrh

SEAT ALHAMBRA 1,9 TDI - NEISPRAVAN MJENJAČ

Datum objave: 22.08.2011 22:44:19
Slika
PITANJE:

Postovani!!!Imam problem sa Seat Alhambrom 1,9 tdi 1997 godina,prva i cetvrta krče,majstor mi je rekao da treba promjeniti mjenjac jer je to jeftinija varijanta,od kupovanja djelova pojedinacno,mjenjac mora biti od ford galaxy,da li mi mozete reci koliko kosta taj mjenjac i koliko bi kostao posao promjene istog,dosta je tesko naci takav mjenjac molim vas pomozite mi,sa korisnim savjetom ,puno hvala!!

ODGOVOR:

Na samom početku moram reći da se na bavim prodajom dijelova ni novi ni rabljenih. Isto tako se ne bavim traženjem rabljenih mjenjača po otpadima. Kad bi ja to rješavao onda bih jednostavno obavio reviziju mjenjača, zanijenio neispravne dijelove i mjenjač bi opet bio dugoročno riješen . Vašem mehaničaru je popravak mjenjača vrlo zahtijevan i zato je predložio da Vi nabavoite neki rabljeni mjenjač kojega bi ona samo ugradio. Stanje takvog mjenjača sigurno je lošije od postojećeg mjenjača na Vašem vozilu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - ZARIBAO LEŽAJ KOMPRESORA KLIME

Datum objave: 23.08.2011 12:15:33
Slika
PITANJE:

RENO CLIO 1,5 DCI . 2001 GOD. Ležaj kompresora klime zaribao i PK kaiš proklizao . Kad sam ugasio motor posle toga neće da upali već se čuje samo klik ispod volana ili ispod haube gde su releji . Da li postoji neka blokada ili je neki od releja pregoreo ? Probao sam da ga upalim na guranje i na 3m upali ali je zvuk motora drugačiji jer kaiš proklizava .Unapred zahvalan na pomoći . Pozdrav Rajko !

ODGOVOR:

Motor ne možete upaliti na elektropokretač jer je blokirao spomenuti ležaj. Kada bi skinuli kanalni remen s kompresora tada bi mogli paliti normalno . U tom slučaju bi morali ugraditi krači kanalni remen koji ne bi pokretao kompresor .

na vrh Povratak na vrh

KIA RIO 1,3 i. - TEŠKO ŠALTANJE BRZINA

Datum objave: 22.08.2011 22:22:23
Slika
PITANJE:

Poštovanje,imam kiu rio 1,3,2003.g. problem je s mjenjačem.Kad je motor i mjenjač hladan šaltanje je dosta lagano,ali kad se ugrije to postaje jako teško pogotovo iz treće u drugu.ali napominjem mjenjač ne krči i lamela,korpa i potisni ležaj su novi.molim za savjet

ODGOVOR:

U ovom slučaju mogu postojati samo tri razloga radi kojih imate otežano šaltanje . Prvi uzrok je spojka ( iako je nova ) i trenje između nazubljenja spojničke osovine i nazubljenja lamele . Drugi uzrok su komande za šaltanje brzina ( istrošenje, povećano trenje ) . Treći uzrok je sam mjenjač i to najčešće istrošenja u samom mjenjaču. Pregledom Vašega vozila mogao bih točno reći zašto se mjenjač otežano šalta.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 - OTIŠLA BOSCH PUMPA

Datum objave: 23.08.2011 00:52:06
Slika
PITANJE:

mercedes c 220 d god 96 palila mi edc lampa rekli da mi je otisla bosh pumpa ja sam nasao drugu od karamboliranog mercedesa istog takvog i ugradio ali sada mi dimi na auspuhu malo vise nego sto treba i kad dodam gas na 4500 obrtaja gas se ne vraca a sajla je labava normalna na elektro ventilu za gas te ja vas molim nakon zamjene bosh pumpe dali se treba resetirat na kompjuteru ili treba boshisti na stelanje

ODGOVOR:

Visokotlačnu pumpu koju ste ugradili najprje je trebalo ispitati na ispitnom uređaju i po potrebi istu podesiti. Ugradnju visokotlačne pumpe treba obaviti stručna osoba koja ima potreban alat i instrumente za namjestiti točan kut predpaljenja .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDDI - BIJELI DIM I NEPRAVILAN RAD

Datum objave: 23.08.2011 00:49:49
Slika
PITANJE:

Poštovani majstore,imama forda mondea TDDI 2002g,85 KW,prešao 209.000 km.Problem koji ne mogu riješiti je to da ujutru kada ga upalim izbacuje bijeli dim i nepravilno radi.Mijenjao sam dizne i grijače i očistio egr ventil.Nakon 3 do 4 minute prestane dimiti i mirno radi.Ne pale se nikakve lampice.Dizne su polovne a grijači novi.Kada se ugrije izuzetno dobro vuče,ne gubi snagu.Zanima me što bi mogao biti uzrok ovom problemu .Veliki pozdrav

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : niska kompresija na nekom od cilindara ( ne dolazi do zapaljenja goriva ) , propuštanje na nekom od ventila, ulazak vrlo male količine rashladne tekućine u cilindar ( vodena para ) , loša neka od diza, prisutnost zraka u gorivu, suženje usisnog kanala . U ovom slučaju najprije bih provjerio mehaničko stanje motora a nakon toga bih ispitao dize.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 202 1,8 i. - EKO TEST

Datum objave: 22.08.2011 21:40:34
Slika
PITANJE:

ImAm problema na eko testu sa mercedesom w 202 1.8 benzincom previse zraka mijenjao sam lamban sondu katalizator motor trese svijecica crna i malo masna pregoren dihtung glave koji bi bio pravirazlog neprolaska na eko testu hvala

ODGOVOR:

Na rezultate eko-testa mogže utjecati praktično sve od mehaničkog stanja motora , sustava dobave goriva, sustava paljenja do sustava za upravljanje motorom. To znači ako motor troši ulje , ako je loša kompresija sigurno će biti povećana količina ugljikovodika u ispušnim plinovima. Ako je neispravan sustav za stvaranje iskre na svjećicama također će biti povećana količina uglikovodika HC , biti će povećana i količina ugljičnog monoksida CO, lambda sonda neće raditi. Povećana količina kisika će biti ako postoji propuštanje na usisnom kolektoru ili ako neki senzori motora , davači impulsa ili aktuatori ne rade ispravno. Iz navedenog možete zaključiti da najprije treba otkloniti sve greške na mehaničkom sustavu motora , nakon toga se dovodi u red sustav dobave goriva ( omjer zraka i benzina ) i na kraju se po potrebi radi na sustavu za stvaranje iskre na svjećicama i na upravljačkom sustavu motora. Rezultat svega toga treba biti slijedeći : količina HC ne smije prelaziti 100 ppm, količina CO ne smije prelaziti 0,3 % Vol, količina kisika treba biti od 0,1 do 0,5 % Vol, količina CO2 treba biti od 14 do 16 % Vol .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,8 CLX DIZEL - MOTOR NEĆE UPALITI

Datum objave: 22.08.2011 21:43:37
Slika
PITANJE:

Ford Escort 1.8 CLX Diesel Paljenje Pa ovako.. Prije par dana sam bio u ovlastenom servisu. ugl. set kvacila je mjenjan filter,ulja,goriva,zraka .. plovak je novi stavljen. i sve je radilo normalno do danas. kada sam trebo do trgovine. nisam ga mogo upalit. on vergla koda ga normalno palim al nece. usput. upale se kontrolke od grijaca, ulja i akomulatora. molim pomoc! :)

ODGOVOR:

Postoji nekoliko razloga radi kojih motor ne može upaliti a to su : elektroventil za zatvaranje i otvaranje goriva, zrak u sustavu goriva, grijači, upravljački modul grijača, niski tlakovi kompresije, faza motora, loš akumulator, slabo stanje elektropokretača. Najprije bih provjeriuo ima li goriva na dizama.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D 2001. - GDJE SU OSIGURAČI ?

Datum objave: 23.08.2011 00:41:36
Slika
PITANJE:

Imam problem kod bmw-a 320d 2001.g. Ne rade pozicija ni kratka svjetla, te kad se na prekidaču upali, žmigavci s prednje strane svijetle. Dali je problem u masi, ili u osiguračima?? Ako su osigurači, ne mogu naći kutiju osigurača, ako možete reći gdje se nalazi??

ODGOVOR:

Kutija s osiguračima na Vašem vozilu se može nalaziti na četiri mjesta i to : u pretincu za stvari , u motornom prostoru lijevo, ispod zadnjeg sjedala, u prtljažnom prostoru bočno desno. Najprije pregledajte osigurača a nakon toga električna kontakte na kutiji osigurača , prekidač za svijetla, releje, električne vodove od kutije osigurača do pojedinih lampi koje ne rade .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 5 1,9 TDI - KAKO PODIĆI OBRTAJE

Datum objave: 23.08.2011 00:37:08
Slika
PITANJE:

imam golfa 5 1,9 tdi 77 kw 105 ks radi mu obrtaji na 800 dali postoi mogucnost da se obrtaji podignu oznaka mu je motora BKC RADIM U AUDIJU SERVISU MOGUCNOST NEMA U AUDIJU DA MOGU PODICI ,AKO MI MOZETE POMOCI DA NEKAKO PODIGNEM BIO BI VAM ZAHVALAN PUNO

ODGOVOR:

Upravljanjem i regulacijom broja okretaja upravlja ECU računalo motora. Tvornički je podešen program da računalo održava navedeni broj okretaja. Nema mehaničkog načina da se podigne broj okretaja motora. To se eventualno može napraviti jedino reprogramiranjem upravljačkog računala odnosno postojećeg programa .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 2,2 CDI - MAŽEN I PAŽEN

Datum objave: 23.08.2011 00:30:23
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, izuzetno cijenim vase misljenje i strucnost koje sam uvidio citajuci vase odgovore siroj populaciji vozaca i ljubitelja autiomobila. Svaka cast i sve pohvale za covjeka koji na izvanredan nacin podize nivo tehnicke i da kazem auto kulture nasih vozaca. Odnedavno sam vlasnik automobila Mercedes E 2.2 cdi 110 kw 2003 godiste,classic oprema, manuelni mjenjac 6 brzina Automobil je u ekstra stanju , redovno odrzavan, "mazen i pazen" U motor je sipano ulje Mobil 1 5W 40 postavio bih vam par tehnickih pitanja oko odrzavanja automobila 1.Da li da i dalje nastavim sa izmjenom ulja 5w 40 ili da predjem na 0w 40 2.U kojem intervalu da vrsim zamjenu ulja (kilometraza, vremenski period) 3.Da li i kada mijenjati ulje u mjenjacu i koje ulje 4.da li i kada mijenjati rashladnu tecnost u motoru i koju 5.vremenski interval ili kilometraza mijenjanja filtera ulja, nafte, klime, zraka... 6 da li i kada mijenjati ulje za kocioni sistem s postovanjem Slobodan

ODGOVOR:

Možete i dalje koristiti ulje 5W40. Interval izmjene ulja je 15.000 km ili najmanje jdnom godišnje. Sve ostale tekućine se mijenjeju svakih 60.000 km ili svake dvije godine. Ulje za mjenjač je najbolje da nabavite originalno . Svi filteri se mijenjaju jednom godišnje a servis klima uređaja se radi svake dvije godine.

na vrh Povratak na vrh

CHRYSLER GRAND VOYAGER 2,8 CRD - MJENJAČ RADI U PRAZNO

Datum objave: 23.08.2011 00:34:02
Slika
PITANJE:

dobar dan molim vas ya pomoc,imam chrysler grand voyager iy 2004g motor 2.8 crd automatik sve je bilo ok dok nisam isao kod mehanicara mijenjati prednje kocione plocice i od tada mijenjac mi prokliyava i radi u prazno,molim vas dali bi mogle biti kocnice razlog hvala vam unaprijed pozdrav iz poreca.

ODGOVOR:

Radovi oko zamjene disk pločica ne utjeću na rad mjenjača ili motora . Ovom prilikom ne bih komentirao neke druge radnje koje su slučajno ili s namjerom obavljane a mogu utjecati na rad mjenjača i motora .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 1,8 TS - MOTOR SE PREGRIJAO

Datum objave: 23.08.2011 00:35:07
Slika
PITANJE:

Poštovani! imam alfu 156 1.8 ts 106kW 2000g. 145 000km. nakon pređenih 150 km uglavnom autoputom u komadu bez gašenja motora, motor je počeo čudno radit i gubio je snagu. pošto sam do kuće imao još 5km. nisam htio stat nego sam odlučio se voziti još par minuta. Međutim temperatura vode mi se podignula na kritičnu točku tako da je zasvijetlila lampica. Isti tren sam stao i ugasio motor dignuvši haubu vidio sam da nema vode u posudi. Natočio sam vodu i sačekao 30 min. da se motor malo ohladi i onda ga išao upaliti jer sam imao 500 m do kuće, ali alnaser nije mogao ni zaverglati motor kao da mu nešto blokira verglanj.Nakon što sam auto došlepao kući idući dan sam vidio da mi opet fali vode a razina ulja se podignula i auto je upalio ali čudno radi. Kakav je kvar i koja je cijena popravka? HVALA

ODGOVOR:

Sve što ste napisali ukazuje na pregrijevanje motora . Anlaser ne može okretati motor jer je u cilindar ušla rashladna tekućina. Kada se izvade svjećice moći će se opet pokretati motor putem anlasera. Tada će se toćno vidjeti u koji ili u koje cilindre je ušla rashladna tekućina. Točnu cijenu popravka bih mogo reći nakon pregleda vozila. Orjentaciona cijena je 2.000,- do 4.000,- kn .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,2 12V - PALI SE LAMPICA MOTORA

Datum objave: 21.08.2011 20:47:33
Slika
PITANJE:

Poštovani!!! Imam škodu fabiu 1.2 12v. na kontrolnoj ploči stalno mi se pali žuta lampica od motora.zna se dogoditi kad stanem sa autom i trebam lagano kreniti,počne se gušiti i ne prima gas.bio sam kod majstora i kompjuter je pokazao greška na prvom cilindru.majstor je rekao da je bombina. promijenio je bombinu i nakon dva dana opet ista stvar.upalila se lampica,guši se i ne prima gas.ne događa se to konstantno,al dogodi se jednom tjedno recimo.molim vas za savjet!!!puno hvala i lijep pozdrav!!!

ODGOVOR:

Dijagnostika motora nije odrađena u potpunosti ( mehanički sustav , sustav dobave goriva, sustav paljenja, upravljački sustav motora ) . Kada se obavi detaljno ispitivanje kao što sam spomenuo moguće je otkriti sve neispravnosti i predložiti rješenje. Ako ne uspijete to riješiti javite se pa ćemo Vam to riješiti.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,6 16V - PREPADNE SE BRDA NA KILOMETAR PRIJE

Datum objave: 21.08.2011 22:12:02
Slika
PITANJE:

Postovani gospodeine Meicu pratim vasu rubriku i vasi savjeti su mi mnogo pomogli,veoma sam vam zahvalan da nije bilo vas i vasih sugestija sta i kako neki kvarovi bi mi ostali totalna nepoznanica i meni i serivserima koji prema mom iskustvu pojma nemaju. Ponovo vam se javljam jer imam sledeci problem nedovano sam kupio ggolfa IV 1.6 16v 77Kw auto ima svu mogucu opremu ali problem je u tome sto je nekako trom poznanik mi takodje ima takvog golfa ista kubikaza isto sve ali moj u odnosu na njegov kao da je 1.2 lijenji dosta da bih se uvjerio u to bas pre par sam probo i svog i nejgovog moja masina kao da je slabija nesto je gusi odmah sam posetio servis gdje su mi sve moguce preglede obavili i dijagnostiku uradili kazu gresaka nema nista nije pokvareno i td.Ne znam sta da radim a o voznji uz brdo i da vam ne pricam auto se prepadne brda na kilometar prije.Ne znam sta je u pitanju skidao bih nesto cistio na svoju ruku ali ne znam sta da mu radim,ako imate ikakvu ideju od cega bi mogao bit tako kao slabasan motor molim vas recite,naporedo sa golfom imam opel astru g 1.6 16v 74Kw koja je za golfa azdaja iako je karavan i 400Kg i 3kw slabija ne znam ni sam sta mu radim od cega bi mogao da bude umrtvljen.Molim,pomozite.Napominjem mjerena je i kompresija motora i sve i sve je super sipam castrol edge na 15000 menjam i ne trosi ni kap ulja.Cuo sam za nekakve egr ventile agr ili kako vec da oni mogu zezat.Hvala

ODGOVOR:

Uzroci radi kojih motor može imati slabiju snagu su : niski tlak goriva, injektori, MAP senzor, mjerač mase zraka, upravljačka jedinica leptirastog ventila, EGR ventil, IAT senzor, EVAP ventil rezervoara, lambda sonda, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, faza motora, mehaničko stanje motora ( začepljenje na usisnim kanalima , djelomičnoi začepljenje auspuha ) , senzor bregaste osovine, ECU centrala. Zatražite mišljenje i drugog servisa od povjerenja , uzrok sigurno postoji samo ga treba otkriti.

na vrh Povratak na vrh