Danas je: 21.08.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MERCEDES E 200 CDI - GDJE JE PRESOSTAT?

Datum objave: 19.08.2011 17:16:28
Slika
PITANJE:

Poštovani Zanima nas gdje se nalazi tlačni regulator za ventilator ili presostat ? Mercedes E 200 CDI W210 2000 Godina

ODGOVOR:

Navedeni dio se nalazi na tlačnoj cijevi sustava klima uređaja. Isti se vidi kada se otvori poklopac motora a nalazi se u blizini kondenzatora ili ekspanzionog ventila.

na vrh Povratak na vrh

VW EOS 2,0 TDI - CVILJENJE DTRAŽNJEG KOTAČA

Datum objave: 19.08.2011 00:01:16
Slika
PITANJE:

Poštovani, zamolio bih Vas pomoć oko detektiranja uzroka cviljenja desnog stražnjeg kotača na mom vozilu. Naime vlasnik sam VW EOS 2.0 TDI godišta 2007. Od prije mjesec dana na stražnjem desnom kotaču se konstantno pojavljuje škripanje i cviljenje. Pogotovo se to može čuti u desnom skretanju. Ponekad kada protisnem kočnicu škripanje zna nakratko prestati, ali samo na kratko. Ne znam da li je moguće putem mog opisa išta ustanoviti, ali ako je zamolio bih Vas pomoć i uputu što da napravim. Krajem mjeseca bi trebao ići na nešto duži put sa tim vozilom, pa bi to škripanje volio riješiti prije tog puta. Unaprijed hvala, Emil

ODGOVOR:

U većini slučajeva uzrok je kočnica. Ista može blago blokirati i tako zagrijavati disk pločicu koja povremeno škripi. Uzrok mogu biti i sama kočna kliješta koja proizvode isti efekt. Navedenu kočnicu treba rastaviti, doraditi i opet ugraditi. Ako vam se to ćini komplicirano možete se javiti od ponedeljka na dalje , popravak kratko traje .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 2,0 i. - ZAMJENA RAZVODNOG MEHANIZMA

Datum objave: 19.08.2011 17:14:27
Slika
PITANJE:

Poštovanje!ovako, preuzeo sam zajedno sa djevojkom auto od njenih roditelja! auto je Mazda 626 2.0i 85kw, 1998.god sa samo 83000 orginalnih kilometara! e sada, auto je uredan, kao iz salona.. uvijek radeni "svi" servisi u austriji sa servisnom knjizicom,ali nikada nije mjenjano remenje! na moje pitanje zasto oni kazu da jos nije dosao do 90000 na koliko im je receno da se remenje mijenja! a sta sa starosti?! ipak je tu u pitanju 13 god! e, sada! koliko bi kostao sav taj posao izmjene jer sam cuo da tu dosta stvari ide u kompletu, znaci da se ne isplati mijenjati dio po dio,a ja bi naravno htio sve u kompletu izmijeniti ali me ipak zanima okvirna cijena! I jos jedna stvar..tu sam citao vec jedno postavljeno pitanje da ovaj model mazde ujutro ima problema sa papucicom gasa, da je tvrda,kao blokirna! e pa tako je i na ovoj mazdi svako jutro, a roditelji od djevojke mi kazu da je to oduvijek tako i da za to ne brinem! hvala

ODGOVOR:

Vaše razmišljanje u vezi zamjene razvodnog mehanizma ( zupčasti remen, natezač, klizač ) je sasvim u redu . Interval izmjene je 90.000 km ali je i vremenski interval obično 10 godina. Stručna osoba može pregledati stanje zupčastog remena i procjeniti dali je potrebna zamjena odmah ili se to može napraviti na 90.000 km . Vaše vozilo mogu pregledati od ponedeljka na dalje i napraviti troškovnik s originalnim dijelovima i sa zamjenskim dijelovima prve klase koji su znatno jeftiniji. Ako Vas to zanima možete se javiti i telefonom .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO MATIZ - NE MOŽE UPALITI

Datum objave: 19.08.2011 17:10:16
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić, upravo mi auto ne može upaliti pa sam se odlučio pitati Vas. Imam Daewoo Matiz u kojem imam cd player koji je malo stariji i danas sam primjetio da ga ne mogu nikako ugasiti. U vožnji ga je moj suvozač izvukao van i otpojio žice, jer bi u protivnom potrošio sav akumulator što mi se već događalo. Nakon parkiranja auta i gašenja motora, auto više nije mogao upalit a primjetili smo da mu više ne blinka ni security lampica. Pri paljenju normalno vergla ali neće upaliti. Dali bi Vi možda znali što mi je činiti? Možda je izazvan neki kratki spoj? Dali je moguće to popraviti kod vas i kada?

ODGOVOR:

Najčešći razlozi radi kojih motor ne može upaliti je izostanak iskre na svjećicama ili elektronski sustav za dobavu goriva. Vašim vozilom se mogu baviti od ponedeljka na dalje jer tada opet počinjem raditi . Ako Vam je tako jednostavnije možete se javiti i telefonom od ove subote na dalje. Najbolje je na mobitel.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 1,4 i. - TOKARENJE ZAMAŠNJAKA ??

Datum objave: 19.08.2011 17:03:53
Slika
PITANJE:

Poštovani, zanima me koje ulje i koliko ide u getribu peugeot 306 1.4 1999 g. i da li se kod izmjene kvačila treba tokariti zamašnjak?

ODGOVOR:

U mjenjač ide 2 litre ulja a za nivo postoji i kontrolni čep. Zamašnjak se nikada ne smije tokariti.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 16V - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 19.08.2011 16:58:11
Slika
PITANJE:

Pozdrav g.Meić Unaprijed se zahvaljujem na pomoći.Imam Ford Escort 16 16v 1995 g.EFI motor.Problem se pojavio prije nekih par dana vozao sam auto čitav dan(svatovi) i normalno je palilo .Ujutro kad sam pošao kući nije bilo struje upalio sam ga preko kablova sa drugog vozila. Nekoliko dana je palio normalno i onda se opet isto desilo.Išao sam kod električara kupio nov akumulator,kaže da je punjenje u redu, ali se i dalje dešava isto.Kada ga upalim preko kablova auto ide normalno nikakvih problema nema iako je benzinac,međutim ugasim i odmah probam upaliti nekad ima struje i upali nekad nema i neće .Jedino što sam primjetio jeste da mi se ventilator motora pali čim upalim kontakt,međutim majstor kaže da nemože biti do toga.Možda vama kao majstoru može nešto značiti danas sam krenuo na posao i auto je upalilo stao sam u trgovinu nakon nekih 500 m kad sam izašao i pokušao upaliti nema struje da startuje. Još jednom se unaprijed zahvaljujem na pomoći

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu bih najprije ispitao da li neki od potrošača vuče struju iz akumulatora dok je vozilo u mirovanju, nakon toga bih ispitao napon punjenja i ispravnost elektropokretača . Po potrebi bi napravio servis elektropokretača . Na kraju ostaje samo električna instalacija kontakti i veza minusa s masom vozila.

na vrh Povratak na vrh

OPEL MERIVA 1,7 DTCI - CRNI DIM

Datum objave: 19.08.2011 14:21:40
Slika
PITANJE:

Postovani, molim Vas da mi pomognete oko problema koji mi se desava na OPEL MERIVI 1.7 DTCI 74KW 2005 G.P Problem se desava kad vozim npr. cetvrtom brzinom oko 70-80km/h,prebacim u trecu brzinu i dodam gas,iz auspuha se pojavi crni oblak dima,tako stalo kad prebacujem iz vece brzine u manju i dodam jako gas,dok se nikad crni dim ne pojavljuje dok vozim po gradu i neforsiram auto? Molim Vas za pomoc. L.P

ODGOVOR:

Uzroci radi kojih se pojavljuje crni dim su : filter zraka, propuštanje na tlačnoj strani turbine, senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, dize, nečista ispušna grana, EGR ventil, niski tlak turbine.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 1,6 i - KVALITETNA GENERALKA

Datum objave: 19.08.2011 16:55:22
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, recite mi direktno da li se isplati raditi generalka motora Peugeot 405 1.6 53 kw,benzin,jer sam čitao da neki primjerci istog modela su prelazili i po 500000km?Koliko bi to iznosilo otprilike , mislim cijena, u Vašem servisu?Moj Peugeot je dosad prešao 253000 km.Neki savjetuju da je dobro ugradti auto-plin,a neki da bi bilo dobro ubaciti diesel-motor.Ja poštujem Vaše znanje ,stručnost i iskustvo i volio bih da mi pomognete,iskrenim savjetom kao uvijek.I da, kolika je normalna potrošnja,gradske i vangradske vožnje za moj tip Peugeota nakon tolike pređene kilometraže i starosti.Hvala lijepo.Srdačan pozdrav.Aleksandar

ODGOVOR:

Točna cijena generalnog popravka motora se može navesti tek nakon neposrednog uvida u stanje motora . Kvalitetan generalni popravak kakvog ja radim i za koji dajem garanciju za vaš motor bi bio od 12.000,- kn do 16.000,- kn . Ako je vozilo u dobrom stanju i ako ste njime zadovoljni onda se takvo ulaganje isplati jer nakon toga motor opet dugo vozi kao novi . Ugradnja dizel motora je improvizacija i bila bi skuplja nego generalni popravak. Na osnovu navedenih informacija moći ćete donijeti odluku u vazi Vašega vozila.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 TD - U VOŽNJI OSTAO BEZ DOVODA GORIVA

Datum objave: 18.08.2011 23:44:14
Slika
PITANJE:

Dobar dan.Imam opel Astru 1.7TD,94 god,50kw.Auto mi je u vožnji ostao bez dovoda goriva,samo se ugasio i ne mogu ga više upaliti,prije negose ugasio čuo se nekakav zvuk kao TUNG,kao da je pukla sajla ili nešto slično pa me zanima šta se to dogodilo.Da li se je zaštopao dovod goriva ili je nešto drugu.Hvala,sa poštovanjem.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moguće su slijedeće neispravnosti : zrak u sustavu goriva, filter goriva, dobavna pumpa ( u sklopu visokotlačne pumpe ) , greška u fazi motora . Ako čujete strani zvuk prilikom paljenja motora savjetaovao bih da ne palite motor jer može nastati veće oštećenje. Ako ne nađete rješenje javite se opet , mogu besplatno pregledati Vaše vozilo .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II - INDIKATOR ZAGAĐENJA ZRAKA

Datum objave: 18.08.2011 23:41:36
Slika
PITANJE:

Pali se indikator zagađenja zraka i motor nepravilno radi na Meganu II iz 2005.godine. Hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Vaše vozilo mogu besplatno pregledati . Nakon toga mogu predložiti rješenje i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar. Najčešće neispravnosti su : elektronski sustav dobave goriva, pojedini senzori motora, upravljačka elektronika, mehanički uzroci.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 i. - ULJE CURI PO ISPUŠNOJ GRANI

Datum objave: 18.08.2011 23:39:48
Slika
PITANJE:

OPEL ASTRA CLASSIC 1,4 - ULJE CURI PO ISPUŠNOJ GRANI Dali će se zapaliti ulje kad cupi po ispušnoj grani,promijenit ću to uskoro dali možem nastaviti vožnju da se ne zapali ulje kad curi po ispušnoj grani?

ODGOVOR:

Isparavanjem motornog ulja ne stvara se eksplozivna smjesa . Međutim s moje strane bi bilo jako neozbiljno da Vam bez pregleda vozila kažem da se tako slobodno vozite. Ako se u mogućnosti dođite do Samobora je ću Vam besplatno pregledati vozilo i predlošiti rješenje. Ako treba zamijeniti brtvu može se i to u kratkom vremenu napraviti.

na vrh Povratak na vrh

BMW 328 - KAD SE UPALI NE RADE SVI CILINDRI

Datum objave: 18.08.2011 23:17:25
Slika
PITANJE:

Posjedujem Bmw 328i,godiste 2000,americki model,presao je oko 200 000..imam dva problema pa me interesuje da li su mozda povezani i kako da ih rijesim. Naime,kad upalim motor dok se ne zagrije kao da radi na manje klipova a uz to se i osjeti gorivo..? Druga stvar je posto je automatik,ako ga vozim malo zesce upali mu se lapica za mjenjac i pravi velike trzaje pri prebacivanju u drugu brzinu,bez obzira ako ga nastavim normalno voziti on i dalje pravi probleme. Onda moram da stanem ugasim ga par minuta i kad ga upalim opet radi normalno. Unaprijed zahvalan

ODGOVOR:

Moguće je da motor dok ga upalite ne radi na sve cilindra . Najčešći uzroci su : injektori, izostanak iskre na svjećicama, tlak goriva, propuštanje na usisnom kolektoru, kompresija. Najčešći problemi s mjenjačem su : nedovoljna količina ulja u mjenjaču, nekvalitetno ulje, začepljen filter mjenjača, električni ventili mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

IVECO DAILLY - DIFERENCIJAL

Datum objave: 18.08.2011 23:14:06
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI,ZANIMA ME NA IVECO DALLY,IZ 2007,OTVORALI SMO DIFERENCIJAL KRUNA JE I PINJOL NEOŠTEĆENI,TRKAČI SU MALO DOBILI NIŠTA STRAŠNO,LEŽAJ SE MALO OŠTETIO,ZANIMA ME KOLIKO JE OPASNO I KOLIKO SE MOŽE VOZITI PO TOME,JELI ZNATE CJENE LEŽAJEVA.HVALA.

ODGOVOR:

Diferencijal je vrlo opterećeni sklop ( velike sile na zupčanicima i ležajevima ) . Bilo koje sadašnje oštećenje može izazvati još veće oštećenje . Ja bih odmah obavio popravak diferencijala i tako dugoročno riješio taj problem. Cijenu pojedinih dijelova diferencijala saznati ćete u svakom ovlaštenom Fiat skladištu dijelova kada navedete broj šasije vozila. Lešajevi diferencijala ne moraju biti originalni . Isti se mogu nabaviti u specijaliziranim trgovinama za ležajeve .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. - GASI SE

Datum objave: 18.08.2011 19:33:54
Slika
PITANJE:

Postovanje! Imam veliki problem sa renault megan 1.6 ben,gasi se u voznji,i onda tesko upali,ne zanam sta mu je,to inace vozi kcerka u bosni,a ja sam kao sto vidite po adresi u kopenhagenu,bio ljetos dolje na odmoru niko nije znao ili hteo da to rijesi,to se ne desava bas cesto ali se desava,takodje imam problem i sa lampicom od obrtaja nekad sam dize kompresiju na 1500 obrtaja a nekad normalno radi na 600 a to sve sam radi,i sad se kao sto rekoh poceo sam gasiti. molim vas za bilo kakav savjet sta bi moglo biti. pozdrav,radan

ODGOVOR:

Vašim vozilom se treba baviti stručna osoba koja može nakon dijagnostike motora točno utvrditi što je neispravno i nakon toga predložiti rješenje. Moguće ne ispravnosti su : filteri, injektori, regulator tlaka goriva, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, mjerač mase zraka, aktuator minimuma, potenciometar gasa, brtva usisnog kolektora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 - RAZLIKA U MOTORIMA

Datum objave: 18.08.2011 15:36:22
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Mejicu molim vas da mi objasnite razliku izmedju HDI motora koji se ugradjuje u pezo 406 od 99 god i td motora takodje iz 406 pezoa, ali koji se ugradjivao do 99 god. Rijec je o 2.1 motoru sa lukasovom elektronskom pumpom - da li je on preteca HDI motora ili je on iste konstrukcije kao i motor 1.9 td koji se takodje ugradjivao do 99 god. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Spomenuti motori su potpuno različiti . Uz velike mehaničke razlike još veća razlika je u sustavu dobave goriva. HDI motor je Common Rali i ima električne dize. Ima visokotlačnu pumpu koja stvara tlak od 1.800 bara, ubrizgavanje goriva je direktno u cilindar, sustavom upravlja računalo. Motor 2,1 TD ima mehaničke dize, tlakovi ubrizgavanja su 130 bara, gorivo se ubrizgava u glavu motora, Visokotlačna pumpa EDC Lucas mora biti u fazi i sl.  Još bih mogao navesti barem dest stranica teksta o različitostima spomenutih motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - ULAZI VODA U KABINU

Datum objave: 18.08.2011 15:32:54
Slika
PITANJE:

Pozz,imama par pitanja ako bi mi mogli odgovoriti na njih!Radi se o Audiju A4 1997 god.Sa desne strane,znači tamo gdje je zračni filter ulazi mi voda u kabinu,kod pranja auta,ako ide jako kiša,i prvo nisam znao gdje al kad sam uzeo van zračni filter sam vidio da je unutra voda pa pitam šta poduzeti uvezi toga.Drugo,lampica za gorivo.Kad dam kontakt ona gori al kad mi pokazivač goriva dođe do crvenog,do rezerve ona mi se neče upaliti?I zadnje,armatura u kabini.Čuje se pucketanje u njoj,kod zavoja,kad strese auto,koda nebi bila dosta pričvrščena?Jel moguče to zato jer je več star auto?Zahvaljujem unaprijed i svaka vam čast.

ODGOVOR:

Voda može ulaziti u vozilo na nakoliko načina. Najprije bih pregledao kučište filtera kabine, nakon toga cijevi za odvod vode iz međuprostora kod grijača, spojeve na karoseriji kod grijača. Ako se ne pali kontrolna lampica za rezervu goriva ispitao bih plovak u rezervoaru i električnu instalaciju pokazivača goriva. Zvuk instrument ploče ( pucketanje ) se može čuti kada instrument ploča nije dobro fiksirana ili kada postoji veliko trenje između ploče i dosjeda na konzoli.

na vrh Povratak na vrh

KIA SEPHIA 1,6 i.- VODA KOD SUVOZAČKOG MJESTA

Datum objave: 18.08.2011 15:29:13
Slika
PITANJE:

posjedujem KIA Sephia 1.6 1996 godina, naime pocele su mi se javljati kapljice vode ili neke tecnosti koja je slicna vod u unutrasnjosti ispod instrument table na suvozackom mjestu, isto se desava i kada klima radi i kada je samo na ventilaciji, molio bih vas za pomoc

ODGOVOR:

Navedene kapljice jesu voda odnosno kondenzat . Isti nastaje kada radi klima uređaj a pojavljuje se radi začepljenosti drenažnih cijevi koje odvode kondenzat iz vozila . Pregledajte navedene cijevi koje se nalaze ispod konzole u neposrednoj blizini isparivača.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - LUPANJE IZ MOTORA

Datum objave: 18.08.2011 15:06:53
Slika
PITANJE:

dobar dan postovani gospodine meicu evo trazim resenje ali nemam odgovor pa evo i vas da pitam za savet.imam audi A4 v6 155cv 2002god karavan i preso je 130000km odrzavam servis sve u roku na vreme kad sam zamenio filtere i ulje posle 700 km auto je promenio zvuk izgubio snagu i opceo nenormalno da lupa u levoj glavi kao da je odkinuo ventil.upali normalno ali nonstop lupa ima jako uzasan zvuk pomislio sam da je turbo ali nije upalio ni lampu za ulje nije ni podigo temperaturu ni nista samo lupa pa sam hteo da mi kazete neki savet i od ceka je moguce desiti se tako nesto,i ako je to kako je moguce odkloniti kvar sta zameniti.unapred hvala

ODGOVOR:

Svako lupanje iz motora treba shvatiti vrlo ozbiljno . U ovom slučaju predlažem da motor uopće ne palite dok ne dođete do servisa jer mogu nastati još znatno veća oštećenja. Mogući uzroci su : bregasta osovina, razvodni mehanizam, hidropodizač, ventil, klip . Neposrednim uvidom stručna osoba će odmah prepoznati kvar i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 16V - SAM POVEĆAVA BROJ OKRETAJA

Datum objave: 18.08.2011 14:58:30
Slika
PITANJE:

Dobar dan! Ovako... Imam cudan problem. Vlasnik sam opel tigre 1.4 16v, 96 god. Motor mi povecava brojeve bez da diram papucicu gasa. To se desava kad sam u voznji i povecava se do jedno 2000rpm. Kada potpuno stanem vraca se u normalu, a kada sam u leru i naprimjer stojim na nizbrdici i krenem bez da diram papucicu gasa ono se pocne dizati! U cemu je problem? Unaprijed se zahvaljujem!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu bih ispitao slijedeće : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, aktuator minimuma, EVAP ventil rezervoara, senzor položaja leptirastog ventila, tlak goriva . Nakon toga po potrebi može se još ispitati električna instalacija od motora do ECU računala.

na vrh Povratak na vrh

MITSUBISHI COLT 1,3 12V - KARBURATOR ?

Datum objave: 16.08.2011 22:03:54
Slika
PITANJE:

pošovani imam mitcubishi cilt 1.3 12v 90 god do prije par dana je auto normalno radio jedino mi je znao cukat u vožnji i obrtmjer mi je bio oko 1000 obrtaja a danas ujutro sam upalio auto i odjednom na semaforu se obrtaji skočili od 2500-3000 i kad ga ugasim on ko da idalje dobiva gorivo pa neče da se ugasi tek nakon par sekundi pa sam stavio drugi karburator sa elektronskim čokom on radi ali ler pada pa raste dali je to možda u pitanju vakumi ali i dalje mi cuka pa mi se auto gasi molim vas pomozite šta da radim

ODGOVOR:

Naveli ste mnoge detalje i radi toga bi trebalo obaviti kompletnu dijagnostiku motora a to znači : ispitati mehaničko stanje motora, ispitati sustav za stvaranje iskre na svječicama, ispitati sustav dobave goriva. Ako ste sigurni da vaše vozilo ima klasičan karburator tada je uzrok sigurno sam karburator i vakumi koje ste naveli . Ako niste nikada do sada to radili teško ćete se snači u tome jer je karburator jako zahtijevan za podešavanje. Uputa u pisanoj formi bi bila jako dugačka i ne garantira uspijeh .

na vrh Povratak na vrh