Danas je: 25.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

BMW 320 D 2001. - GDJE SU OSIGURAČI ?

Datum objave: 23.08.2011 00:41:36
Slika
PITANJE:

Imam problem kod bmw-a 320d 2001.g. Ne rade pozicija ni kratka svjetla, te kad se na prekidaču upali, žmigavci s prednje strane svijetle. Dali je problem u masi, ili u osiguračima?? Ako su osigurači, ne mogu naći kutiju osigurača, ako možete reći gdje se nalazi??

ODGOVOR:

Kutija s osiguračima na Vašem vozilu se može nalaziti na četiri mjesta i to : u pretincu za stvari , u motornom prostoru lijevo, ispod zadnjeg sjedala, u prtljažnom prostoru bočno desno. Najprije pregledajte osigurača a nakon toga električna kontakte na kutiji osigurača , prekidač za svijetla, releje, električne vodove od kutije osigurača do pojedinih lampi koje ne rade .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 5 1,9 TDI - KAKO PODIĆI OBRTAJE

Datum objave: 23.08.2011 00:37:08
Slika
PITANJE:

imam golfa 5 1,9 tdi 77 kw 105 ks radi mu obrtaji na 800 dali postoi mogucnost da se obrtaji podignu oznaka mu je motora BKC RADIM U AUDIJU SERVISU MOGUCNOST NEMA U AUDIJU DA MOGU PODICI ,AKO MI MOZETE POMOCI DA NEKAKO PODIGNEM BIO BI VAM ZAHVALAN PUNO

ODGOVOR:

Upravljanjem i regulacijom broja okretaja upravlja ECU računalo motora. Tvornički je podešen program da računalo održava navedeni broj okretaja. Nema mehaničkog načina da se podigne broj okretaja motora. To se eventualno može napraviti jedino reprogramiranjem upravljačkog računala odnosno postojećeg programa .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 2,2 CDI - MAŽEN I PAŽEN

Datum objave: 23.08.2011 00:30:23
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, izuzetno cijenim vase misljenje i strucnost koje sam uvidio citajuci vase odgovore siroj populaciji vozaca i ljubitelja autiomobila. Svaka cast i sve pohvale za covjeka koji na izvanredan nacin podize nivo tehnicke i da kazem auto kulture nasih vozaca. Odnedavno sam vlasnik automobila Mercedes E 2.2 cdi 110 kw 2003 godiste,classic oprema, manuelni mjenjac 6 brzina Automobil je u ekstra stanju , redovno odrzavan, "mazen i pazen" U motor je sipano ulje Mobil 1 5W 40 postavio bih vam par tehnickih pitanja oko odrzavanja automobila 1.Da li da i dalje nastavim sa izmjenom ulja 5w 40 ili da predjem na 0w 40 2.U kojem intervalu da vrsim zamjenu ulja (kilometraza, vremenski period) 3.Da li i kada mijenjati ulje u mjenjacu i koje ulje 4.da li i kada mijenjati rashladnu tecnost u motoru i koju 5.vremenski interval ili kilometraza mijenjanja filtera ulja, nafte, klime, zraka... 6 da li i kada mijenjati ulje za kocioni sistem s postovanjem Slobodan

ODGOVOR:

Možete i dalje koristiti ulje 5W40. Interval izmjene ulja je 15.000 km ili najmanje jdnom godišnje. Sve ostale tekućine se mijenjeju svakih 60.000 km ili svake dvije godine. Ulje za mjenjač je najbolje da nabavite originalno . Svi filteri se mijenjaju jednom godišnje a servis klima uređaja se radi svake dvije godine.

na vrh Povratak na vrh

CHRYSLER GRAND VOYAGER 2,8 CRD - MJENJAČ RADI U PRAZNO

Datum objave: 23.08.2011 00:34:02
Slika
PITANJE:

dobar dan molim vas ya pomoc,imam chrysler grand voyager iy 2004g motor 2.8 crd automatik sve je bilo ok dok nisam isao kod mehanicara mijenjati prednje kocione plocice i od tada mijenjac mi prokliyava i radi u prazno,molim vas dali bi mogle biti kocnice razlog hvala vam unaprijed pozdrav iz poreca.

ODGOVOR:

Radovi oko zamjene disk pločica ne utjeću na rad mjenjača ili motora . Ovom prilikom ne bih komentirao neke druge radnje koje su slučajno ili s namjerom obavljane a mogu utjecati na rad mjenjača i motora .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 1,8 TS - MOTOR SE PREGRIJAO

Datum objave: 23.08.2011 00:35:07
Slika
PITANJE:

Poštovani! imam alfu 156 1.8 ts 106kW 2000g. 145 000km. nakon pređenih 150 km uglavnom autoputom u komadu bez gašenja motora, motor je počeo čudno radit i gubio je snagu. pošto sam do kuće imao još 5km. nisam htio stat nego sam odlučio se voziti još par minuta. Međutim temperatura vode mi se podignula na kritičnu točku tako da je zasvijetlila lampica. Isti tren sam stao i ugasio motor dignuvši haubu vidio sam da nema vode u posudi. Natočio sam vodu i sačekao 30 min. da se motor malo ohladi i onda ga išao upaliti jer sam imao 500 m do kuće, ali alnaser nije mogao ni zaverglati motor kao da mu nešto blokira verglanj.Nakon što sam auto došlepao kući idući dan sam vidio da mi opet fali vode a razina ulja se podignula i auto je upalio ali čudno radi. Kakav je kvar i koja je cijena popravka? HVALA

ODGOVOR:

Sve što ste napisali ukazuje na pregrijevanje motora . Anlaser ne može okretati motor jer je u cilindar ušla rashladna tekućina. Kada se izvade svjećice moći će se opet pokretati motor putem anlasera. Tada će se toćno vidjeti u koji ili u koje cilindre je ušla rashladna tekućina. Točnu cijenu popravka bih mogo reći nakon pregleda vozila. Orjentaciona cijena je 2.000,- do 4.000,- kn .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,2 12V - PALI SE LAMPICA MOTORA

Datum objave: 21.08.2011 20:47:33
Slika
PITANJE:

Poštovani!!! Imam škodu fabiu 1.2 12v. na kontrolnoj ploči stalno mi se pali žuta lampica od motora.zna se dogoditi kad stanem sa autom i trebam lagano kreniti,počne se gušiti i ne prima gas.bio sam kod majstora i kompjuter je pokazao greška na prvom cilindru.majstor je rekao da je bombina. promijenio je bombinu i nakon dva dana opet ista stvar.upalila se lampica,guši se i ne prima gas.ne događa se to konstantno,al dogodi se jednom tjedno recimo.molim vas za savjet!!!puno hvala i lijep pozdrav!!!

ODGOVOR:

Dijagnostika motora nije odrađena u potpunosti ( mehanički sustav , sustav dobave goriva, sustav paljenja, upravljački sustav motora ) . Kada se obavi detaljno ispitivanje kao što sam spomenuo moguće je otkriti sve neispravnosti i predložiti rješenje. Ako ne uspijete to riješiti javite se pa ćemo Vam to riješiti.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,6 16V - PREPADNE SE BRDA NA KILOMETAR PRIJE

Datum objave: 21.08.2011 22:12:02
Slika
PITANJE:

Postovani gospodeine Meicu pratim vasu rubriku i vasi savjeti su mi mnogo pomogli,veoma sam vam zahvalan da nije bilo vas i vasih sugestija sta i kako neki kvarovi bi mi ostali totalna nepoznanica i meni i serivserima koji prema mom iskustvu pojma nemaju. Ponovo vam se javljam jer imam sledeci problem nedovano sam kupio ggolfa IV 1.6 16v 77Kw auto ima svu mogucu opremu ali problem je u tome sto je nekako trom poznanik mi takodje ima takvog golfa ista kubikaza isto sve ali moj u odnosu na njegov kao da je 1.2 lijenji dosta da bih se uvjerio u to bas pre par sam probo i svog i nejgovog moja masina kao da je slabija nesto je gusi odmah sam posetio servis gdje su mi sve moguce preglede obavili i dijagnostiku uradili kazu gresaka nema nista nije pokvareno i td.Ne znam sta da radim a o voznji uz brdo i da vam ne pricam auto se prepadne brda na kilometar prije.Ne znam sta je u pitanju skidao bih nesto cistio na svoju ruku ali ne znam sta da mu radim,ako imate ikakvu ideju od cega bi mogao bit tako kao slabasan motor molim vas recite,naporedo sa golfom imam opel astru g 1.6 16v 74Kw koja je za golfa azdaja iako je karavan i 400Kg i 3kw slabija ne znam ni sam sta mu radim od cega bi mogao da bude umrtvljen.Molim,pomozite.Napominjem mjerena je i kompresija motora i sve i sve je super sipam castrol edge na 15000 menjam i ne trosi ni kap ulja.Cuo sam za nekakve egr ventile agr ili kako vec da oni mogu zezat.Hvala

ODGOVOR:

Uzroci radi kojih motor može imati slabiju snagu su : niski tlak goriva, injektori, MAP senzor, mjerač mase zraka, upravljačka jedinica leptirastog ventila, EGR ventil, IAT senzor, EVAP ventil rezervoara, lambda sonda, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, faza motora, mehaničko stanje motora ( začepljenje na usisnim kanalima , djelomičnoi začepljenje auspuha ) , senzor bregaste osovine, ECU centrala. Zatražite mišljenje i drugog servisa od povjerenja , uzrok sigurno postoji samo ga treba otkriti.

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO TICO 0,8 i. - MASNA GETRIBA

Datum objave: 21.08.2011 20:39:36
Slika
PITANJE:

Prije par mjeseci kupio sam Daewoo tico iz 1998, motor o,8. prešao 190000 km .Molio bih da mi odgovorite na dva pitanja. Prije jedno četiri mjeseca mehničar mi je primjetio da je puknula mandžeta homokinetičkog zgloba i zamjenio ju .E sad do tada nije krckalo ništa pri skretanju, od tada krcka.on mi veli da zglob dobro izgleda, da ga je očistio i namazao i da još vozim.Molim vaš savjet? Drugo pitanje je vezano uz masnu getribu. Odnosno suha je pri spoju sa motorom ali mi vlaži negdje gore gdje ide poluga u mjenjač. Ako je nekakav semering dali se može zamijeniti a da se ne skida mjenjač? Nije da teče ali je dosta masno? Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Ako se čuje zvuk lupanja homokinetičkog zgloba isti sigurno ima oštećenje. Ako je u zglob stavljeno novo mazivo i ako isti još uvijek lupa potrebna je zamjena. Ako postoji curenje na mjenjaču , najprije treba oprati mjenjač a nakon toga vidjeti točno mjesto propuštanja. Na nekim mjenjačima se može mijenjati semering i bez da se demontira mjenjač . Taj detalj treba vidjeti direktno na samom mjenjaču.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 D - DIM KROZ VENTILACIJU

Datum objave: 21.08.2011 20:37:06
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam golfa 2, 1,6 - diesel. Nedavno je počeo puštati dim kroz ventilaciju. Nakon otvaranja posude za vodu, vidio sam da se pojavljuju mjehurići te je crijevo za vodu bilo pod velikim talkom. Motor se nije pregrijavao, tj. temperatura je bila normalna. Pretpostavljam da je u pitanju brtva glave motora. Zanima me koliko bi kod vas koštao popravak uz napomenu da su karike mijenjane prije cca 2 godine. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Točnu cijenu popravka mogu navesti nakon pregleda Vašega vozila. Sada mogu navesti samo orjentacionu cijenu ( materijal, strojna obrada, rad ) 1.800,- kn do 3.000,- kn . Za sve detaljnije informacije možete se jeviti i telefonom.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - TERMOSTAT

Datum objave: 21.08.2011 20:35:15
Slika
PITANJE:

Poštovani,pročitao sam sva pitanja i odgovore,da ne ponavljam mnoge pohvale...Ja imam Ford fijestu automatik (zabrinuo sam se nigdje pitanj i odgovora).Moj problem:pukla je gumištucna od motora do hladnjaka,automehaničar je ošlepao do radionice i promjenio novu,kad je upalio motor,gumena cijev se ponovo napuhala da bi pukla.izvadio je termostat da bi sve bilo ured.Kupim novi termostat Kad je stavio novi voda ne prolazi u hladnjak,vraća je na posudu i motor se grije.Izvadimo ponovo termstat i sve je u redu.Vozim već 20 dana,ne gubi vodu,temperatura niska ne postiže radnu što je normalno.Pošto se zima bliži šta da radim? Izvinjavam se umalo ne zaboravi,auto podaci Ford fijesta 1997 g.1242 cm,55ks prešla 152000km I još nešto ,kad se zagrije automatski mjenjač trza pri svakom polasku,sramota me kao da sam početnik.

ODGOVOR:

Kada ugrađujete termostat ili cijevi rashladnog sustava onda ugradite originalne dijelove. Ako ugradite originalni termostat i ako nije oštećena brtva glave motora, ako je hladnjak čist , ako je pumpa za vodu ispravna , temperatura motora će biti u redu. Trzanje prilikom kretanja može nastati ako u automatskom mjenjaču nadostaje ulja ili ako je ulje loše kvalitete i dotrajalo . Ostali uzroci su hidraulični ventili mjenjača, istrošenje u samom mjenjaču.

na vrh Povratak na vrh

BMW 530 D - BRISAČ I PRSKALICE

Datum objave: 21.08.2011 20:32:03
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meic , imam BMW 530d , i ne radi mi zadnji brisač i prskalice na prednoj i zadnoj šajbi . Šta bi to moglo biti ? Pozdrav

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : osigurač, električna instalacija, konektori, elektromotor brisača.  Mlaznice za stakla mogu biti izvan funkcije kada su začepljene od kamenca, kada su neispravne cijevi dovod tekućine, kada je neispravna električna pumpica.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - LAMPISE SERVICE I ZRAČNI JASTUK

Datum objave: 21.08.2011 20:30:10
Slika
PITANJE:

renault clio,2005,1.5dci ,upalila mi se lampica service i zracni jastuk,prvo je znala blicat al sad stalno gori.pogledo sam kontakte ispod sjedala,jednog i drugog,spojeni su,nisam ih vadio.???

ODGOVOR:

Česte greške mogu biti kontakti i električna instalacija ali i drugi dijelovi sustav ( pojedini senzori, spirala ispod volana, zračni jastuk, upravljačka centrala ) . Pažljivim ispitivanjem komponenata može se otkriti neispravnost i nakon toga otkloniti kvar. Ponekad to ne ide brzo jer ispitivanje može biti dosta zahtijevno.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 - DETONACIJE IZ AUSPUHA

Datum objave: 21.08.2011 20:27:45
Slika
PITANJE:

poštovanje, imam citroen c3 iz 2010 godine. do sada sam prešao 35000 km. u zadnje vrijeme kad mu dam gas do otprilike 3000 okretaja i pustim gas, čuje se kao detonacija iz auspuha. ista stvar se događa kada prebacim iz višeg stupnja u niži. (iz 3. u 2. brzinu). molim vas da mi date savjet što mi je činiti i kako da to riješim. unaprijed puno hvala i svaka pohvala za ovakav način informiranja.

ODGOVOR:

Detonacije koje ste opisali mogu nastati radi lošeg goriva, radi nečistog rezervoara, radi loših svjećica, radi neispravne bobine, radi nepotpunog sagorjevanja, radi greške u sustavu dobave goriva. Navedena pojava se može defektirati uz pomoć servisno dijagnostićke opreme i potrebne baze podataka za Vaše vozilo . Takvu opremu ima svaki bolji servis koji drži do svog ugleda.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - SERVIS KLIME

Datum objave: 21.08.2011 20:26:08
Slika
PITANJE:

što treba za klimu ako tražiš dopunu ili provjerit sve u vezi klime i što treba paziti kad ti majstori to rade passat 2000 godina

ODGOVOR:

Vlasnik vozila treba zatražiti da se obavi servis klima uređaja po svim pravilima struke i da nakon toga klima uređaj ispravno radi . Temperatura zraka na ventilacijskim kanalima treba biti niža od   7°C . Stručne poslove ne možete kontrolirati jer za to niste stručni.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 D - POLUOSOVINA NE SJEDNE U DIFERENCIJAL

Datum objave: 21.08.2011 20:22:34
Slika
PITANJE:

Dobro vece.Vozim forda-escort 1.6d,88.g.Sad bih da vam navedem da imam problem sa poluosovinama,tacnije desna poluosovina nece da uklopi do kraja,tako da stalno ulje curi iz mjenjaca,dok lijeva poluosovina nalegne normalno. Da li znate u cemu je problem,zasto se to desava????? Unaprijed hvala..Sa postovanjem.

ODGOVOR:

Ulje iz mjenjača može curiti ako je oštećena površina rukavca na kojoj brtvi semering mjenjača. Drugi uzrok je ako poluosovina ne sjedne potpuno u diferencijal . Uzrok tome može biti deformiran ovjes ili hvatište ovjesa . Navedena deformacija ne dozvoljava da poluosovine potpuno uđe u svoj dosjed.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 1,5 i. - NEKOLIKO PITANJA

Datum objave: 21.08.2011 20:17:26
Slika
PITANJE:

Poštovanje Gosp. Meić imam par pitanja u vezi svoga auta (Mazda 323F Lantis 1.5 97.god) Ovako... Neki dan mi je pregorio osigurać za prednja svijetla,tako da sam kupio novi,i kada sam išao stavljati novi,vidio sam da mi fali osigurać od ABS-a i kutijica u kojoj osigurać stoji...e sad,pri brzoj vožnji (Preko 90 kmh) osjetim da mi diskovi tresu kada kočim,pa me zanima jeli to do tog osiguraća ili moram mjenjati diskove i što je posljedica neimanja tog ABS osigurača? Zanima me i dali se isplati uzimati diskove od jačeg modela koji su veći od ovih mojih? I samo još ovo zadnje... Kada upalim motor prvi put u danu,malo mi čudan zvuk proizvodi dok je hladan,a taj zvuk malo vuće na dizelski motor,i prestane kad se zagrije...i kada koristim elektroniku (Podizače prozora,paljenje svjetala itd) motoru se okretaji spuste pa podignu kada se elektronika završi svoje...pa me zanima dali mi se smiješi generalka? Hvala unaprijed i veliki pozdrav. Prijatno!

ODGOVOR:

Vibracije koje osjećate prilikom kočenja najčešće nastaju radi dotrajalih diskova. Na Vaše vozilo ugradite iste diskove kao što su i sada . Navedeni osigurač nema veze s vibracijama kod kočenja. Ispravnost ABS-a možete provjeriti na mokroj cesti ili makadamu kada naglo zakočite. Tada ćete odmah zaključiti da li ABS radi. Zvuk motora koji ste opisali kao dizel bih trebao čuti , Najčešće nastaje radi podizača, bregaste osovine ili razvodnog mehanizma. Sve što ste nabrojili ne znači da je potreban generalni popravak . Ako želite navratite jednom da pregledamo Vaše vozilo.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,2 i. - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 21.08.2011 20:14:00
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam Fabiu 1.2, 44 kW, 2008.godiste (kupljena nova),do sada sam presao 34ooo km. Nisam imao nikakvih kvarova,redovno idem na servise i jako sam zadovoljan autom u cjelini. Obzirom da cu zbog prirode posla ubuduce praviti vise kilometara godisnje nego do sada, zanima me Vase misljenje o ugradnji plina, odnosno hoce li biti nekih negativnih posledica po motor koristenjem plina? Takodje, da li je prilikom ugradnje plina potrebno ugraditi i Flash Lube uredjaj? S postovanjem, Velimir , Derventa

ODGOVOR:

Ako se odlučite za kvalitetan plinski sustav i ako se isti ugradi stručno i kvalutetno ( na isti imate garanciju )  nema nikakvih štetnih pojava za motor. Ugradnju Flash Luba bih također preporućio jer tako će sicevi ventila i ventili imati dodatno hlađenje.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 COUPE - POPRAVAK TURBINE

Datum objave: 21.08.2011 20:10:40
Slika
PITANJE:

Imam C4 coupe,i problem je kod turbine i jos dodatnih djelova koji su povezani sa turbinom. Zanima me koliko kosta zamjena turbine kod nas? I dali postoje neke druge opcije kao kupovina turbine koja nije citroen,popravak turbine itd.?? Hvala.Mirna

ODGOVOR:

Cijena nove turbine ( originalne ) je izuzetno velika . Tu cijenu možete saznati ako nazovete bilo koji ovlašteni Citroen servis, treba navesti broj šasije vozila . U većini slučajeva turbina se može s uspjehom popravljati a takvo rješenje je znatno jeftinije od nove originalne turbine.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - PALJENJE

Datum objave: 21.08.2011 20:07:29
Slika
PITANJE:

problem je u paljenju kad hoću da upalim moram par puta da verglam neće da sastavi promijenio sam svijećice kablove filter za gorivo izmjerio komresiju protočnost goriva a pregledom kompjutera stoji da je sve uredu a ja i dalje teško pali auto što mi vi preporučujet da naprvi da bi otklonio taj problem

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : faza motora, filteri, nečist rezervoar, tlak goriva, injektori, TP senzor, MAP senzor, IAT senzor, električna instalacija motora, zrak kojega uvlači sustav za dobavu goriva, cijevi dovoda goriva, ECU centrala. Dijagnostiku bih radio na način da bih najprije ispitao mehaničko stanje motora, nakon toga sustav za dobavu goriva i na kraju sustav za upravljanje motorom .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 16V - SIGURNOSNI POJAS

Datum objave: 21.08.2011 20:04:41
Slika
PITANJE:

Posebno je važno paziti na zatezac sigurnosnog pojasa jer isti ima eksplozivno punjenje .... PITANJE: Imam astru G 99 g. 1.6 16v, 154.000 km, super auto, Radi se o sličnoj stvari kao i u ovom dijelu PITANJA, na Vašoj stranici, ali kad otvorim stanicu toga odgovora u izborniku OPEL nema. Gdje se nalazi taj odgovor, jer imam isti problem sa istim autom, tj. OPEL ASTRA 1,6 16 V /1999. god. Problem je u zatezaču pojasa koji sam već jednom mijenjao(lijevi)pa kao sad ponovo bi ga trebalo mijenjati, ali sad košta 2.600 kn, a prvi put (2005.god)je koštao 1.150 kn. Mislim da me netko želi "oženiti". Osim prvog pitanja, molim Vas da mi odgovorite, ako možete, da li je moguća takva razlika u cijeni te da li se UVIJEK mora mijenjati pojas sa zatezačem pošto su u komadu, a ne možda i popraviti kakav kontakt. Unaprijed zahvaljujem, Ivica

ODGOVOR:

Kada postoji problem kao i što ste Vi naveli uvijek se isplati obaviti najjednostavnije i nejjeftinije radove kao što su kontrola i dorada na pojedinim kontaktima , konektorima, električnoj instalaciji. Ako i nakon toga rezultat izostane može se krenuti dalje u slošenija ispitivanja .  Pojas i zatezač su obično jedna cjelina i zato su tako skupi. Proizvođač nataj način zarađuje na sklopu koji je skup a ne na rezervnom dijelu koji je znatno jeftiniji. Na žalost na to ne možemo utjecati ni mi ni ovlašteni servis.. Uz već spomenuto potrebno jeispitati i sklop zatezača , ako je isti neispravan može se ugraditi novi ili eventualno rabljeni ( ako je ispravan ).

na vrh Povratak na vrh