Danas je: 08.07.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT LAGUNA II 1,9 DCI - ZAMJENA KUPLUNGA

Datum objave: 11.09.2011 00:08:05
Slika
PITANJE:

Poštoani, Prije svega sve pohvale na ovom gestu da svoje slobodno vrijeme "trošite" na besplatne savjete i odgovore. Ja sam vlasnik Reno Lagune 2, 2002. god. 1,9 dci 88 kw. Uskoro ću morati mjenjati lamelu jer pomalo proklizava (prešla je 225000 km). Da li je obavezno da se mjnjaju zamajac i hidraulični ležaj sa cilindrom (druk) ili to isključivo zavisi od situacije kada se skine mjenjač pa vidi u kakvom su stanju. I još jedno pitanjce. Nedavno sam zamjenio bateriju i od tog momenta mi se zadnji parking senzori čudno ponašaku, neka pišti bez razloga, a nekad radi normalno. Treba li nešto resetovati ili je u pitanju neki kvar. Unaprijed se zahvaljujem na odvojenom vremenu i srdačan pozdrav iz Sarajeva.

ODGOVOR:

Na vozilu se rijetko mijenja spojka ( kuplung ) , zahvat nije baš jednostavan . Iz toga razloga bih nakon demontaže mjenjača zamijenio sve sumnjive i dotrajale dijelove . Tada bih bio siguran da će sustav opet besprijekorno dugo godina raditi . Hidraulični ležaj bih svakao zamijenio jer je za njegovu eventualnu zamjenu potrebno opet demontirati mjenjač. Parking senzor bi se mogao riješiti ponovnim reprogramiranjem ili resetiranjem servisnom dijagnostikom.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 - ZADNJE KOČNICE SU SLABE

Datum objave: 11.09.2011 00:05:45
Slika
PITANJE:

IMAM OPEL CORSU ~A~ 1.2 1984 GODISTE BENZINAC 40 KW 55 KS PREDNJE KOCNICE SUPER KOCE A ZADNJA RUCNA SUPER AL NOZNA KOCI RAVNOMJERNO NA OBA TOCKA SA MALOM SNAGOM KOCENJA NOVI CILINDRI SVE NOVO AL ZADNJE KOCNICE SLABE STA JE PROBLEM MOLIM VAS AKO MOZE POMOC I AKO MOZE DA MI ODGOVORITE NA MEJL MOLIM VAS

ODGOVOR:

Ako su kočne papuče zadnjih kočnica nove a zadnji kočni bubnjevi istrošeni tada su uzrok bubnjevi. U drugom slučaju uzrok mogu biti regulator tlaka kočenja ( korektor ) , glavni kočni cilindar, cijevi kočnog sustava .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDDI - SLABIJI ODAZIV NA GAS

Datum objave: 11.09.2011 00:03:39
Slika
PITANJE:

g.Meić, Imam problem sa Mondeom Mk3 2.0 TDDI,2001.g. sa prijeđenih 250tkm. Prije mjesec dana mi je u vožnji u jednom trenutku odziv na papučicu gasa zakasnio i primjetio sam da je to postalo normalno u tijeku vožnje. Auto kasni sa reakcijom i slabije ubrzava, ali postiže brzinu. Ne dimi uopće (prije ipak malo je), potrošnja ista oko 7 lit, pri pretjecanju i na uzbrdici zahtjeva ubacivanje u nižu brzinu kako bi se odradilo na siguran način, što je prije nije bilo potrebno. Sve cijevi od turbine, usis/tlak su uredu (nema propuštanja), ne javlja grešku na dijagnostici. Visokotlačna pumpa servisirana prije 30tkm u ovlaštenom servisu i zamjenjena niskotlačna pumpa malo poslije početnih problema. Gubitak snage se toliko ne osjeti pri nižim okretajima. Sada sumnjam na zaglavljena krilca turbine ili da možda ERG ne zatvori do kraja mada mislim da bi trebao izbaciti bar nešto dima. Također sam kratko vozio sa isključenim MAF senzorom, jos manje snage, ali ne puno. Ako iz svega ovoga možete nešto preporučiti bio bih Vam vrlo zahvalan i izvinjavam se na opširnosti. Srdačan pozdrav, Saša

ODGOVOR:

Gubitak snage i slabiji odaziv na gas mogu izazvati brojne neispravnosti . Detaljnim ispitivanjem pojedinih komponenata može se otkriti uzrok. Navesti ću potencijalne moguće greške : filteri, nečist rezervoar, senzor pedale gasa, dize, regulacioni ventil turbine Wastegate, MAP senzor, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja pumpe, ECT senzor temperature motora, senzor temperature goriva, senzor radilice, BARO senzor, katalizator-začepljenje, električna instalacija motora, ECU centrala , mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 16V - NE RADI PUMPA

Datum objave: 10.09.2011 17:10:55
Slika
PITANJE:

posjedujem opel ASTRU 1,6 16V sa ugrađenim plinom. Prilikom vožnje na benzin auto je stalo jer je relej pumpe goriva isključio je pumpu. U toplpm stanju auto ne pali izuzev premoštenja releja stopicu 30 i 87.i auto normalno radi. Na plin nisam prebacivao jer sam ostao bez goriva /plina. Relej je ispitan i funkcionira . Kad je auto hladan upali bez greške ali čim se temperatura počme podizati isključije relej pumpe goriva i auto se gasi i nemože se upaliti. molim Vas za savijet

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : kutija s osiguračima ( gubitak kontakta na pojedinim spojevima ili postolju releja ) električna instalacija ( pad napona radi velikih prelaznih otpora ), ECU centrala i ulazni napon od centrale do releja pumpe, sama ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - NE ZNAM ŠTO S KLIMOM

Datum objave: 10.09.2011 14:12:28
Slika
PITANJE:

Pitanje za Gospodina Meica Vozim passat-a B6 2008 godiste, 1.9 tdi 105 konja, imam problem sa klima uredjajem, Automobil poseduje dual zone klima uredjaj(denso) i kad pokusam da menjam temperaturu nista se ne dogadja, nebitno da li je ukljucena klima ili ventilator. Ako stavim na LO onda duva hladno, krenem da dizem temperaturu nista se ne dogadja dok ne stavim na HI onda automatski zatvori i duva vruce, i tako obrnuto. Hocu reci ne mogu da izaberem nijednu drugu temperaturu osim HI i LO. Na dijagnostici je bila greska neki ,,levi motoric klapne za temperaturu,, motoric je zamenjen, gresaka nema, sve ok, ali i dalje isti problem. Da li je tu potrebno neko programiranje ili podesavanje tog motorica ili tako nesto??? Majstor je pokusao sa nekom BOSCH-ovom dijagnostikom, i rekao je da je sad sve uredu?, ali mislim da to nije dobro, molim za Vas savet, Hvala lepo na odvojenom vremenu, Pozdrav...

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba ispitati tlakove u sustavu klime ( gornji i donji tlak ) , zatim količinu freona u sustavu, nakon toga i temperaturu zraka na ventilacijskim kanalima. Po potrebi treba provjeriti ekspanzion ventil i dehidrator. Ako je s navedenim sve u redu posumnjao bih u upravljačku elektroniku klima uređaja. Vašim vozilom se treba baviti servis koji može prepoznati svaki kvar a nakon toga i kvar otkloniti.

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 318 i. - TROŠI ULJE

Datum objave: 10.09.2011 13:56:21
Slika
PITANJE:

IMAM BMW E 46 318i, 2002 godina, od jednom mi je poceo trositi ulje na 300 km 1 litr, nije pregrijan, isto ulje sipam, 5w40 imam ovaj Prins plin ugradjen iz kog razloga sta bi moglo da bude da ne rastavljaju mi motor ako ima neka druga mogucnost vasa iz iskustva hvala unaprijed Ognjen

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste spomenuli je velika . Način na koji motor troši ulje je na vodilice ventila ili na klipne prstenove. Plinski sustav nije uzrok velike potrošnje ulja. Pregledom Vašega vozila može se utvrditi kako nastaje potrošnja ulja. U većini slučajeva uzrok su brtve na vodilicama ventila i same vodilice ventila. Nakon uređenja glave motora potrošnja ulja se obično stabilizira na neku minimalnu količinu a to je 0,2 l/1000 km .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 i. - ŠTO NAPRAVITI S POKAZIVAČEM GORIVA

Datum objave: 08.09.2011 13:09:51
Slika
PITANJE:

Kupio sam opel astru classic 1,4 twinport,godina proizvodnje 2008 godina.Imam problem s pokazivačem goriva.Dok je auto bio pod garancijom 2 puta mjenjali plovak ali se opet isto događa,probali smo zamjeniti sat koji pokazuje količinu goriva ali opet isto.Posljije opet bio kod mehaničara još dva puta mjenjali plovak goriva ali opet isto.Rečeno mi je u servisu Opel Knez u Čakovcu da još nisu imali takav slučaj.Kazaljka na satu skros varira,čas pokazuje da ima pola tanka čas mi se uključuje lampica rezerve,molim vas ako kako možete pomagajte,očajni,unapred hvala na bilo kakvoj informaciji

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : električna instalacija ( pad napona na pojedinim kontaktima ) , BSI računalo preko kojega radi funkcija pokazivanja goriva u rezervoaru. Osnovni zadatak servisa je da točno odredi što je uzrok i da otkloni kvar uz Vašu suglasnost. Nije rješenje stalno mijenjanje komande pokazivača goriva.

na vrh Povratak na vrh

CHRYSLER GRAND CHEROKEE 3,1 TD - KOMPRESOR KLIME

Datum objave: 08.09.2011 13:03:35
Slika
PITANJE:

pozdrav.zahvaljujem na savjetu oko filtera goriva za jeep.sada imam slijedeći problem.kod grand cherokee 3,1 td,1999. god. kada ga upalim čuje se neko rondanje,lupanja.malo je rondalo i kad sam na mjestu micao volan lijevo desno.promijenio sam servo pumpu,ali sam usput skontao da u stvari kompresor klime vibrira.prvo sam otšrafio dva šrafa ključem br 10 ali je taj aluminijski dio otpao,tako da se kompresor drži na šrafima za ključ 13 a ovaj donji dio je odlomljen.napomenuo bi da kad sam pritisnuo gas na vozilu da se nije čulo nikakvo rondanje.da li treba cijeli kompresor klime mijenjati ili samo zavariti postojeći dio.inače klima dobro hladi.pozdrav,hvala

ODGOVOR:

Kompresor klime ne treba mijenjati . Odlomljeni dio se može zavariti ( specijalno zavarivanje ) i nakon toga montirati na vozilo. Na kraju treba samo napuniti ulje u kompresor ( specijalno i točno određena količina ) i napuniti sustav s freonom.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 D - MOTOR JAKO DIMI

Datum objave: 08.09.2011 12:18:38
Slika
PITANJE:

pozdrav, Imam slijedeći problem s renault lagunom 1996. 2.2 dizel obični. naime prilikom prvog paljenja auta,dakle nakon dužeg stajanja,nebitno preko noći ili cijeli dan pa navečer palit,auto mi počinje strašno bacat dim iz auspuha,neravnomjerno radi,trese drma..i tako 15-20 sekundi...dim je plavkasto crne boje i nakon tog prvog paljenja dalje je sve u redu...auto cijeli dan radi normalno kao satić,pali vozi vuče sve ok.ulje ne troši skoro nimalo..promjenio sam filter goriva, zraka prekontrolirao grijače no i dalje isti problem...pa bih Vas molio za pomoć Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu mogu navesti nekoliko mogućih neispravnosti a to su : neispravne dize ili diza koja nema raspršivajući mlaz goriva nego koncentrirani mlaz . Radi toga se gorivo ne zapali nego se pojavljuje opisani dim koji prestaje kada se zagrije cilindar i kada se ubrizgano gorivo može zapaliti. Drugi uzrok je lošija kompresija na nekom od cilindara i radi se također dizel gorivo ne može zapaliti dok se ne zagrije cilindar. Uzrok može biti neispravnost jednog ili više grijača kao i prisutnost zraka u sustavu goriva.

na vrh Povratak na vrh

RENULT CLIO 1,2 i. - PUNO TROŠI

Datum objave: 08.09.2011 09:05:32
Slika
PITANJE:

reno clio 1.2 2001 Auto veoma sporo ubrzava,veoma je mlitav.Povecala mi se i potrosnja goriva na 10lit u gradskoj voznji.Bio sam na razne dijagnostike ali nista.Ne prijavljuje nijednu gresku.Svi senzori kazu da su ispravni.Kazu da je u pitanju softver kopmijutera i da bi trebao da ubacim nov.Pitam za savet.Unapred hvala.

ODGOVOR:

Ako motor slabo ubrzava i ako se povećala potrošnja goriva sigurno postoje neka neispravnosti samo ih treba znati otkriti i otkloniti. Neispravno može biti slijedeće : sustav paljenja ( svjećice, kablovi, bobina ) , niski tlak goriva, injektori, senzor ECT, TPS senzor leptirastog ventila, MAP senzor, lambda sonda, aktuator minmuma, ventil rezervoara EVAP, senzor temperature usisanog zraka, mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usinom kolektoru ), upravljačka centrala ECU . U servisnim uvjetima i ispitivanjem svega što sam nabrojio može se točno otkriti svaka neispravnost i ista otkloniti.

na vrh Povratak na vrh

BMW 520 i. - NEMA SNAGE

Datum objave: 08.09.2011 08:24:12
Slika
PITANJE:

BMW 520 1994.300000 km + plin injektorski. -slabo vuči u nižim okretajima, posebno kad se vozi na benz.,čuju se detonacije(povrat na filter zraka?),kao kad ima vode u gorivu,koji put dim udje u kabinu. okretni moment relativni normalan od 4000-5500 pa zatim opet - pada?? Simptomi su manje izraženi kad vozim na plin.Povremeno se na kratko vrijeme sve vrati u normalu. Izvađen katalizator, simptomi ostali. Provjerene bobine i svječice (hm..), navodno oboje ispravno.Autom sam donedavno bio IZNIMNO zadovoljan (10 god kod mene, kupljen od prijatelja sa 100000 km).

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : nečist rezervoar, nečist filter goriva, niski tlak goriva, benzinski injektori, MAF senzor, MAP senzor, senzor položaja bregaste osovine, EVAP ventil rezervoara, TPS senzor leptirastog ventila, mehaničko stanje motora. Najprije bih ispitao mehaničko stanje motora a nakon toga sustav dobave goriva i benzinske injektore.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 2,0 TDI - ČUDAN ZVUK

Datum objave: 08.09.2011 08:10:43
Slika
PITANJE:

Poštovanje, moje pitanja, posjedujem Audi A3 2.0 TDI 103 kw, 2005 godina, u zadnje vrijeme primjećujem odnosno u kabini vozila se čuje zvuk vrlo kratak, opisao bih ga kao lagana škripa ili zvuk kad se čuje remenica ili remen a dogsđa se kada u vožnji prebacim iz druge u treću brzinu i pustim kvačilo, ovo se ne događa konstantno nego povremeno,koliko sam primjetio kad je auto full zagrijan i u punom pogonu da se to i ne događa. Pa evo ako imate takvih iskustava bio bih vam zahvalan da me uputite ili predložite radnje da se ovo otkloni, unaprijed zahvalan, veliki pozdrav i sve dobro.

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : bilo koji od remena, natezači remena, spojka, transmisija, alternator, pumpa za vodu, servo pumpa, zaštitni poklopci motora. Kao što vidite dosta toga sam spomenuo . Točan uzrok bih mogao reči kada bi imao mogučnost neposrednog uvida na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 16V - MOTOR SE GASI NA LERU

Datum objave: 07.09.2011 12:56:14
Slika
PITANJE:

pozdrav imam jedan problem kod opel tigre 14 16v gasi se iz trece u drugu i pri stajanju i upali se lampica od motora molio bi da mi pomognete.

ODGOVOR:

Najprije bih pregledao mehaničko stanje motora  i to ; faza , kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru . Nakon toga bih ispitao slijedeće : filter goriva, tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektore, TPS senzor leptirastog ventila, senzor temperature motora, motorić minimuma, električnu instalaciju od motora do ECU centrale, sustav za stvaranje iskre na svjećicama.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 1,6 CD - CRNI DIM

Datum objave: 06.09.2011 15:51:38
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, molim Vas da mi pomognete odgovorom na slijedeće pitanje. Naime, vozim Mazdu 3 1.6 cd 110 ks koja trenutno ima 105 000 km. Inače sam dosta zadovoljan istom ali sam primjetio da prilikom jačeg ubrzavanja izlazi dosta crnog dima. Napominjem da sam na 100 000 km napravio veliki servis pa čak promjenio i zupčasti remen (po Mazda uputama ga nisam trebao). Da li bi trebao pročistiti brizgaljke i kolika je cijena navedenog rada. Unaprijed zahvalan na odgovoru, s poštovanjem! Vedran

ODGOVOR:

Crni dim se može pojaviti radi mnogo razloga i to : filteri, senzor tlaka zraka, MAP senzor, EGR ventil, propuštanje na usisnim cijevima za zrak, regulator količine goriva, senzor tlaka goriva, ECT senzor, suženje na usisnim kanalima, nečista usisna grana, nakupljena čađa u auspuhu , dize, VT pumpa. Vaše vozilo bih najprije trebao pregledati i napraviti dijagnostiku a nakon toga bih znao pojedinosti.

na vrh Povratak na vrh

VW JETTA 1,4 TSI - TROKIRA

Datum objave: 06.09.2011 15:53:38
Slika
PITANJE:

POSTOVANI GOSPODINE IMA JETTU 19 SETEMBAR 2008 GOD.PRESLA 40000KM 1,4 TSI MOTOR SA DVIJE TURBINE 118 KW 160 KONJA KADA UPALIM AUTO TROKIRAMI I MJENJAO SAM SVIJECICE I BLUMBINE ISTA STVAR DALI BI STE BILI LJUBAZNI DA MI ODGOVORITE STO PRIJE KOJI JE KVAR UNAPRIJED HVALA

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : sustav za stvaranje iskre na svjećicama, filteri, nečist rezervoar, senzor pložaja leptirastog ventila, senzor temperature motora, mjerač mase zraka, senzor tlaka zraka, MAP senzor, IAT senzor, senzor radilice, senzor bregaste osovine, propuštanje na usisnom kolektoru, regulator tlaka goriva, injektori, ECU centrala. Točan odgovor bih mogao dati nakon dijagnostike motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 - KONDENZAT CURI PO TEPIHU

Datum objave: 06.09.2011 14:10:08
Slika
PITANJE:

Posjedujem OPEL Corsa 1.2 sa ručnom klimom .Primijetio sam da kad uključim klimu i pojačam ventilator , pojavi se curenje sa strane središnje konzole na tepih .Auto je star 7 godina i do sada nije bilo problema. Molio bih vas savjet o čemu bi se moglo raditi i šta moram poduzet. Lijepi pozdrav , Marko Tunjić!

ODGOVOR:

Navedeno curenje je kondenzat koji se stvara kada radi klima uređaj. Kondenzat treba odlaziti van ispod vozila. To se ne događa jer su začepljeni odvodi za kondenzat iz vozila. Navedeni odvodi se nalaze ispod konzole i podne obloge u vozilu. Potrebno je malo truda da bi se došlo do navedenih odvoda jer su na nedostupnom mjestu. Ako na uspijete javite se .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,6 i. - PALI SE LAMPICA OD ULJA

Datum objave: 06.09.2011 14:07:09
Slika
PITANJE:

imam problem sa golfom 3 1.6 75 ks 95 godina. pali mi crvenu lampicu od ulja ali ne pali je kad je hladan nego je pali kad temperaturu digne na svoju radnu temperaturu od 90 c° .kad se upali lampica od ulja samo se hoce ugasit pod gasom od 1000 obrtaja, u leru lampica se pali kad je auto topal. Pa me zanima vaš savjet šta bi valjalo napravit . hvala pozdrav.

ODGOVOR:

Kada se pali kontrolna lampica za tlak ulja to je ozbiljno upozorenje jer ukazuje na istrošenje ležajeva radilice . Uzrok može biti i neispravan indikator za tlak ulja što nije zabrinjavajuće. Što prije izmjerite tlak ulja i ako je isti ispod normale , hitno poduzmite odgovarajuće mjere jer može nastati puno veći i skuplji kvar motora. Ako je tlak ulja dobar najvjerovatnije treba samo zamijeniti indikator ulja.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 607 2,2 HDI - FAP FILTER

Datum objave: 06.09.2011 14:05:25
Slika
PITANJE:

Pozdrav gospodinu Meiću ! Evo da vam predstavim svoje probleme ,vlasnik sam peugeot 607 2.2 HDI 2002 god. trenutno mi u rezervaru od fap filtera nedostaje aditiva tj,skroz je prazan pa vas ovim putem trazim da mi odgovorite dali je to povezano sa paljenjem asr,esp systema i senzora neispravnosti na motoru ? i to u momentu kada mu jace dodam gas to se popali a nije mi se palio senzor da mi je mala kolicina aditiva i auto mi ne moze ubrzati vise od 130-150 km/h.poslje kada ga ugasim i upalim nakon nekog izvjesnog vremena auto se ponasa normalno i kada ga polako vozim ne pali mi se nikakvi senzor .te vas ovim putem molim da mi odgovorite sto preciznije i sto je s cim povezano i sto je po vama za raditi jer kada ugasim auto nekakva pumpa mi na fapu radi jos par minuta i to sve vise povisuje zujanje dok se ne ugasi to traje po par minuta poprilicno jako zuji toliko da se cuje na dvadeset metara udaljenosti .UNAPRIJED HVALA

ODGOVOR:

Kada nestane tekućine u rezervoaru za FAP filter mogu se paliti navedene lampica a motor nema potrebnu snagu. Razlog za to je što upravljačko računalo motora elektronskim putem smanjuje snagu motora jer ima podatak da nema tekućine za ispravan rad FAP filtera. Postupak oko dovođenja motora u prijašnje stanje nije jednostavan . To znači kada bi napunili rezervoar FAP filtera tekućinom ništa se ne bi promijenilo . Potrebno je uz to i obaviti postupak regeneracije FAP filtera i obaviti reprogramiranje sustava FAP filtera . Nakon toga će motor opet imati potrebnu snagu a lampice se neće paliti.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,0 - ČIŠĆENJE KARBURATORA

Datum objave: 06.09.2011 14:01:45
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meić, Imam problema s ford fiestom 1.0 benzin 1991. problem se je poceo pokazivati na način da je auto ponekad gubilo gas te na posljetku nije htjelo da pali (vergla zdravo al nece da sastavi) uspio bih ga upaliti slucajno. promjenih polovnu pumpu i opet isto . skinuo sam crijevo s pumpe koje ide u karburator i propuhao jer je izgleda bilo zacepljeno . upalio je bez problema.nakom par dama isto rastavim karburator i u posudici gdje je kao neki plovak sve ljepljivo da kad dirnem prstom oni se ljepe. neznam jel to do goriva ili od cega al mi se cini da je karburator necist. sto da radim kako ga ocistiti

ODGOVOR:

Karburato mora biti potpuno čist , rezervoar za gorivo mora biti potpuno čist, filter za gorivo mora biti čist , cijevi dovoda goriva moraju biti ispravne a spojevi moraju dobro brtviti. Kada bude sve ispravno što sam spomenuo, možete pregledati ispravnost pumpe za gorivo. Ako je i pumpa za gorivo u redu ostaje samo karburator. Karburator možete očistiti s nitrorazređivaćem ili s karburator čistačem koji se može kupiti u autodijelovima. Na kraju treba smo dobro i ispravno podesiti karburator i to ler gas i smjesu zrak-gorivo.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - NISU NAŠLI KVAR

Datum objave: 06.09.2011 13:33:23
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Imam passata 2.0 DSG 5mj.2008.g., prešao samo 48000 km. Molim vas pomoć u rješavanju slijedećeg problema. Kad je auto hladan radi odlično. Problem nastaje kad se auto zagrije kod pokretanja iz stanja mirovanja, pogotovo kod uzastopnog stajanja-pokretanja. Kad auto stoji na mjestu odnosno radi u leru obrtaji uredno miruju na 800min-1, kod pokretanja kada otpustim kočnicu obrtaji padnu, pa skoče ili se auto ugasi. Kad vozim jako polako ( sa jako maalim gasom)cca 5-10 km/h auto zatrzava, posebno na uzbrdici. Auto je vrlo teško voziti u sporoj koloni, jer zatrzava, a obrtaji ne stoje mirno već rastu i podaju. Bio sam u ovlaštenom VW servisu, spojili su auto na računalo, ali nisu našli nikakvu grešku. Molim vas savjet što da radim, jer auto je još pod garancijom. Unaprijed hvala i lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Pretpostavljam da se radi o motoru 2,0 tdi ( niste naveli ) . Moguće neispravnosti su : filteri, nečist rezervoar, dize, senzor tlaka goriva, senzor tlaka zraka, senzor radilice, senzor bregaste osovine, regulator količine goriva. MAP senzor , mjerač mase zraka, senzor temperature goriva BPP senzor kočnice, ECU centrala. Ako je vozilo u garanciji izabrao bih drugi servis koji se može nositi sa složenošću kvarova na vašem vozilu.

na vrh Povratak na vrh