Danas je: 27.07.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI 80 1,8 i. - UVLAČIO JE FALŠ ZRAK

Datum objave: 27.09.2011 12:04:59
Slika
PITANJE:

POZDRAV prije svega da vam se zahvalim na besplatnim savjetima Imam pitanje vezano za Audi 80 1,8 83kw ajnspric 89god. Kupio sam audi prije pola godine i bila mu je puknuta guma sto ide na k-glavu i uvlacio mi je fals zrak i auto je treslo. zamjenio sam tu gumu i auto je smanjilo trest. i tako sam vozio mjesec dana sve je bilo ok i poslije mjesec dana opet pocne tresti i odem do majstora i on odvrne saraf za regulaciju zraka bude mastan ocisti ga vrati i malo gas podesi da bude sve ok . Ali opet prodje izvjestan period i opet pocne zezati cak i dok vozim sve radi ok al kada hocu da stanem auto se zatrese i osjetim na volanu posto je servo ko da postane teze okretati izgubi snagu. isto tako na leru trese ne ravnomjerno radi. A problem je sto hocu da ugradim plin i volijo bi da je motor idealan prije ugradnje. Molim za pomoc sta da radim.Hvala unaprijed..

ODGOVOR:

Ako Vaše vozilo ima sustav ubrizgavanja ke-jet tronic , kupili ste vozilo s najkompliciranijim sustavom ubrizgavanja. Za taj sustav je teško pronaći servis i osobu koja to može servisirati i koja ima potrebnu servisno dijagnostičku opremu . Uz to za navedeni sustav ne postoje rezervni dijelovi , može se kupiti samo kompletan ke-jet tronic tvornički repariran a njegova cijena je veća nego što ste Vi platili vozilo. Žao mi je ali to je tako .

na vrh Povratak na vrh

NISSAN ALMERA 1,4 i. - OBRTOMJER SKAČE NA 8000

Datum objave: 26.09.2011 23:02:12
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Posedujem Nissan almeru 1.4 proizvedenu 1997god.U poslednje vreme primetio sam da se pokazivač broja obrtaja ponaša nenormalno. Motor radi normalno, a obrtometar skače na 8000 obrtaja. Neki put radi savršeno ali većinom ne. U mestu gde živim nema u blizini servisa za nissana. Ako može neki savet? Unapred hvala!

ODGOVOR:

Mogući uzroci nekontroliranog rada brojača okretaja motora su : nestabilan napon ( niski ili visoki), pad napona na konektorima instrument ploče, loši kontakti na kutiji osigurača, sama instrument ploča kao uzrok .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. - MUTNA VODA

Datum objave: 26.09.2011 23:00:21
Slika
PITANJE:

postovani gospodine meicu pre svega veliki pozdrav i podrsku i ako mozete da mi pomognete u pitanju je renault tvingo 1.2 kubika 98 god kupio sam ga skoro i kada sam otvorio bocicu od vode prvi put ugledao sam da je voda mutna i da ima nekih masnih naslaga to sve ne bi bilo cudno ja bi pomislio da dihtung glave ali motor ne trosi kap ulja ne trosi vodu ne grije se uopste temperatura je uvek na normali lijepo vuce da li mozete reci sta da radim pozdrav

ODGOVOR:

Ispustite nečistu rashladnu tekućinu , dobro isperite rashladni sustav ako treba i više puta , po potrebi upotrebite i sredstvo za čišćenje rashladnog sustava ( može se kupiti u autodijelovima ) . Kada rashladni sustav bude potpuno čist stavite novi antifriz gradacije za -40°C . Nakon toga pratite stanje u ekspanzionoj posudi.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,9 SDI - GDJE NASTAJE BUKA?

Datum objave: 26.09.2011 22:58:30
Slika
PITANJE:

postovani, imam Seat Ibizu SDI 1,9 (2000 god.). Pri voznji, na 2000 obrtaja se cuje buka koja prestaje kad kazaljka predje 2000 obrtaja, dok prilikom pustanja gasa se ta buka povecava kad se kazaljka spusti na 2000 km. Majstor koji odrzava vozilo je vec pregledao auspuh koji je ok, zracne filtere itd. Ustanovio je da buka dolazi iz motora ali ne vise od toga. Da li imate indikaciju sta bi mogao biti uzrok? Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Ako buka dolazi iz motora mogući uzroci su : klipni mehanizam, bregasta osovina, razvodni mehanizan, radilica i ležajevi radilice. Osnovni zadatak Vašega majstora je da utvrdi gdje, kako i zašto nastaje buka . Nakon toga treba predložiti rješenje i otkloniti kvar. Ja bih tako napravio da imam priliku .

na vrh Povratak na vrh

ZASTAVA 750 - ALTERNATOR

Datum objave: 26.09.2011 22:50:07
Slika
PITANJE:

Pozrdav, Imam jednu nedoumicu vezanu za alternator na fici. Naime radi se o tome da lampica koja indukuje nedovoljan napon za punjenje akumulatora ne svijetli kada su svi potrosaci iskljuceni (sto je sasvim u redu), ali kada ukljucim svjetla koja imaju ukupnu snagu od 165w tj. vuku ~14A lampica pocinje da svijetli. Sada me interesuje da li problem pravi neka od dioda, jer mi nije logicno da lampica gori ukoliko je potrosnja ~14A a alternator pravi 28 ili 32A. Da li je moguce ispitati ispravnost dioda pomocu sijalice i akumulatora (provjeriti da li je dioda probila) bez odlemljivanja namotaja koji su zalemljeni na iste? Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Alternator je moguće ispitati na ispitnom stolu ili odgovarajućim uređajem ( voltmetar , ampermetar ) . To možete napraviti u svakom boljem servisu . Takvo ispitivanje sigurno ništa ne košta. Uzrok mogu biti diode, klizni kolutovi, četkice, rotor, diodni most .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - STRADALA DVA CILINDRA

Datum objave: 26.09.2011 22:45:48
Slika
PITANJE:

dobar dan gospodine MEIC!!!!imam nekoliko pitanja sto me zanimaju oko audia A4 GODISTE 2001 BENZINAC:NEKI DAN U VOZNJI MI JE AUTO STALO MOTOR JE TOLIKO LUPO I TRESO A ISPOD PODA U AUTU I AUSPUF SU SE TAKO JAKO CULO KAO DA SE TRESE ILI NEZNAM NI SAMA NIJE PALIO TAK OD NEKIH DESETI PUTA:PRIJE TOGA JE AUTO CESTO GUBILO RASHLADNU TEKUCINU.POSLIJE NEKOLIKO DANA MAJSTOR JE REKAO DA MU AUTO NE POKAZUJE NIKAKVU DIJAGNOZU I DA SUMLJA DA JE NESTO UBACENO U REZERVAR!! OD TOGA JE STRADALO DVA CILINDRA AUTO NEMA KOMPRESIJE I INJEKTORI I DA PO MOTORU IMA KISELINE?????JELI TO MOGUCE JA SAMA NEMAM POJMA!! JELI SE MENI ISLATI TO POPRAVLJATI I JELI MOGUCE DA AUTO MOZE VOZITI NA DVA CILINDRAA????HVALA VAM LIJEPA UNAPRED NA VASEM ODGOVORU:

ODGOVOR:

Sve što ste naveli ukazuje na ozbiljno oštećenje motora . Točnu procjenu o isplativosti popravka mogao bih dati nakon pregleda vozila . Najbolje bi bilo da obavite stručni pregled vozila u nakom renomiranom servisu i da zatražite stručno mišljenje o visini troškova. Na osnovu toga lakše čete donijeti  odluku što bi trebalo napraviti s vozilom . Motor ne može raditi ni funkcionirati na dva cilindra.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,1 i. - LUPANJE NA OVJESU

Datum objave: 26.09.2011 18:34:50
Slika
PITANJE:

LIJEP POZDRAV IMA PITANJ ZA VAS.IMAM PUNTO 1.1 95G PROMJENIO SAM PREDNJE AMORTIZERE I KAD NALETIM NA NEKU NERAVNINU NA CESTI U PREDNJEM LJEVOM KOTAČU OSJETI SE NEKI UDARAC KAO DA NEŠTO PUKNE TO SE JE ĐOGAĐALO ISA STARIM AMORTIZERIMA MOLIM ZA POMOČ HVALA.I

ODGOVOR:

Zvuk lupanja koji čujete na desnom ovjesu može nastati radi loših selen blokova, radi aksijalnog ležaja amortizera, radi blokova balans štange, radi hvatišta vilice ovjesa, radi ostalih istrošenja na i oko ovjesa.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - CENTRALNO ZAKLJUČAVANJE

Datum objave: 26.09.2011 18:30:55
Slika
PITANJE:

Postovanje , imam golfa 4, 99 godiste vec neko vrijeme muku mucim sa centralnim zakljucavanjem, kada zakljucam auto prednja desna vrata mi ostanu otkljucana, pa sam auto vozio tri puta kod automehanicara koji su rastavljali vrata ali nisu nasli gresku, inace kada na kljucu zakljucavam i u tim vratima kao i u drugim se cuje "klik", dal postoji osigurac centralnog zakljucavanja, ako da gdje se nalazi? Hvala

ODGOVOR:

Svi osigurači se nalaze na jednom mjestu zajedno s relejima a to je lijevo od volana. Centralno zaključavanje ne možete popraviti u svakom servisu jer za to ne postoje mogučnosti. Pronađite servis koji može točno reči što je neispravno i koji može otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

HONDA CR-V 2,0 i. - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 26.09.2011 14:45:58
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam Honde CR-V 2.0 s benzinskim motorom iz 2011. god. Interesira me da li ovom motoru odgovara ugradnja plina? Naime, čuo sam da se u neke aute zbog specifičnosti motora plin nije dobro ugrađivati. I ako se može ugraditi plin koliko snage gubi motor obzirom da plin ima manju snagu izgaranja od benzina? Hvala vlado

ODGOVOR:

Na ovo vozilo može se ugraditi kvalitetni plinski sustav ( npr. Prins ) . Snaga motora je manja za 8-12 % koliko je manja i ogrijevna vrijadnost plina.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA II 1,9 DCI - TEŠKO PALI

Datum objave: 26.09.2011 14:44:24
Slika
PITANJE:

Postovani, posjedujem Lagunu II 1.9 dCi 2001. godiste. Problem koji imam je paljenje vozila. Do nedavno isto je palilo bez ikakvih problema no sad jako tesko pali i u vecini slucajeva se gorivo mora napumpati rucno. Voznja je normalna nakon toga no auto ne pali samo minutu nakon gasenja i stajanja. Majstor je pregledao pumpu goriva i ona je navodno ispravna. Zamijenjen je filter goriva i pregledane su sve cijevcice koje dovode gorivo no nemoguce je pronaci da li koja od njih vuce zrak. Da li postoji jos koji uzrok i koje je rijesenje ovog problema? Zahvaljujem na informaciji.

ODGOVOR:

Ostali mogući uzroci su : kompresija, grijači, dize, filteri, kontrolni modul grijača, ECT senzor, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, kontrolni solenoid tlaka goriva, visokotlačna pumpa, EGR ventil, električna instalacija motora, senzor radilice, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,5 D - MOŽE LI SE UGRADITI TURBINA

Datum objave: 26.09.2011 07:41:14
Slika
PITANJE:

Imam opel corsu 1.5td a nasao drugi motor 1.5d dali na njemu moze da se ugradi turbina? razlika je u tome sto 1.5d na bloku nema izlaske za ulje koje treba da ugje u turbinu a su obelezane kde treba da se probuse. dali je to izvodljivo da se uradi ili ne? drugo pitanje dali klipovi na 1.5td i 1.5d su iste tezine? jer jedan automehanicar mi je rekao ako na tom motoru namestim turbinu da ku brzo da upropastim motor jer na 1.5d su laksi klipovi i da auto ke imati veliku snagu ali se nezna koliko dugo. 1.5td nosi Fuel System : Bosch VER 305 a 1.5d Fuel System : Bosch VER 284 u cime je razlika?

ODGOVOR:

Ne možete ugraditi turbinu na ovaj motor a razloga ima više. Klipovi na TD motoru su jače dimenzionirani nego na D motoru . Razlika je u količini goriva koju daje pumpa za TD motor .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,0 TDI - BIJELI DIM

Datum objave: 25.09.2011 21:00:08
Slika
PITANJE:

VW PASSAT 2,0 TDI DSG, bijeli dim Poštovanje, Prije 2 tjedna sam kupio navedeni auto. Prvog dana kad sam ga kupio, prilikom čekanja na semaforu, primjetio sam bijeli gusti dim iza sebe. Izašao sam iz auta i vidio kako dim izlazi iz auspuha, to je potrajalo nekih 20-ak sekundi i onda je prestalo. Ništa nisam primjetio u radu motora, nikakav zvuk. Nastavio sam voziti bez gašenja motora, odmah nazvao mehaničara kod kojeg sam obavio pregled auta prije kupovine,(ovlašteni VW servis). Rekoa mi je da nema razloga panici (naravno da sam bio bijesan, svašta mi je prošlo kroz glavu), i da je razlog tomu "pročišćavanje" filtera čestica, da je to normalno kod ovih automobila proizvedenih za EU. Dakle ono kakao sam ga ja shvatio, filter čestica se napuni, da signal motoru da izbaci nakupljene čestice. Naglašavam da je auto stajao u salonu, nije bio vožen najmanje 5 mjeseci. Molio bih vaše cijenjeno mišljenje o ovome. S Poštovanjem, Andrej.

ODGOVOR:

Moguće je da se u opisanom momentu aktivirao sustav samočišćenja FAP filtera . Nije bitno da li je vozilo bilo parkirano u salonu ili nije. Sustav samočišćenja se aktivira automatski kada u FAP filteru poraste tlak i temperatura . U tom momentu reagira upravljačko računalo motora i aktivira sustav samočišćenja. Kada je vozilo potpuno novo taj proces se aktivira tek nakon 20.000 ili 30.000 km ovisno da li se vozi pretežno po gradu ili je to vanjska vožnja. U gradskoj vožnji se to može aktivirati svakih 2.000 km . U ovom slučaju je bitno da je navedeni dim produkt samočišćenja a ne neka druge pojave kao što je ulazak rashladne tekućine u cilindar ili ulazak ulja u cilindar.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - EGR VENTIL

Datum objave: 25.09.2011 20:56:56
Slika
PITANJE:

POSTOVANJE ... Zelim vam se zafaliti na odgovoru koji ste mi dali,radim na tome da otkrijem sta muci auto,interesujeme da li je potrebno cistiti EGR ventil,kako se cisti i koju funkciju on ima? unapre se zafaljujem...

ODGOVOR:

EGR ventil možete očistiti benzinom ili nitrorazređivačem , međutim čišćenje rijetko kada pomaže . Glavna i jedina zadaća EGR ventila je da propušta ispušne plinove u cilindar . Razlog radi kojih se dio ispušnih plinova vraća u cilindar jest smanjenje temperature izgaranja dizel goriva. Na taj način se smanjuje i količina dušikovih oksida ( NOx ) u ispušnim plinovima . To znači da je funkcija EGR ventila isključivo ekološka.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,0 TDI - FILTER ČESTICA ČAĐE

Datum objave: 25.09.2011 20:45:54
Slika
PITANJE:

Pozdrav g. Meić! Molija bi da mi kažete nešto o regeneraciji filtera čestica čađe pošto se to često pali (svakih 1000-1500 km) tad auto jako dimi 20ak sekundi bijeli dim. Radi se o vw passatu 2.0 tdi 8v (12/05) jeli moguće odstranit taj filter i jeli se kod tog motora vraća dio plinova u cilindar (ima li erg)? Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Svaki dizel motor ima EGR ventil preko kojega u određenom režimu rada motora ispušni plinovi idu ponovo u cilindar . Isti nije povezan s filterom krutih čestica . Na Vašem vozilu se sustav aktivira kada se u filteru nakupi dovoljno krutih čestica , to stanje prepozna kompjutor motora jer prati tlak i temperaturu filtera krutih čestica. Ako se vozilo pretežno vozi po gradu sustav će se ćešće aktivirati. Ako se ukloni navedeni filter , upravljačko računalo motora će reducirati snagu motora ( safe mode ) .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 SX - MEHANIZAM ZA ŠALTANJE

Datum objave: 25.09.2011 20:41:45
Slika
PITANJE:

Imam fiat punto 1,2 sx 2001.g. Nikako ne mogu prebaciti u petu brzinu. Ostale brzine se normalno mijenjaju a kada trebam u petu kao da nesto zapne i taj tren mi se pali rikverc svjetlo u voznji. a rikverc ubacujem normalno. kakav bi to mogao biti problem. Hvala!

ODGOVOR:

Uzrok je istrošenje na polugama za šaltanje . Radi toga mjenjač zapinje jer ne mžete postići dovoljan pomak u desno prema petoj brzini. Najprije treba pokušati podešavanjem poluga za šaltanje dobiti petu brzinu , ako to ne uspije potrebno je napraviti doradu na mehanizmu za šaltanje.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4i. - VOZILO TREBA PREGLEDATI

Datum objave: 25.09.2011 20:40:22
Slika
PITANJE:

opel astra 1,4i 1995 god ne radi jedan cilindar izvadim kabal četvrte sviječice uopče ne reagira promjenjeno nove sviječice,kablovi,kapa paljenja,ulje ,filteri svi,auto super pali i dobro vuče na leru nemiran dok su bile stare sviječice nije se toliko osjetilo bile su zapečene i jako istrošene vozijo ga je prije stariji djed onda sam ga ja kupijo filter goriva kroz njega več sivo išlo onda si zamislite koliko je bijo filter star,prve gume tresu na 70 auto pdrhtava gume su stare ali sat se čuje i neko lupanje u prvom kraju dal su to silene i krajniki jer dok pustate kuplug čuje se da ima lufta negde koliko to sve košta HVALA UNAPRIJET

ODGOVOR:

Cilindar može biti izvan funkcije : ako nema kompresije, ako ne radi injektor , ako u cilindar ulazi rashladna tekućina . Za ostale neispravnosti , vozilo treba pregledati i točno utvrditi što je neispravno , nakon toga nije teško predložiti rješenje i navesti cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh

FORD Ka - ALERNATOR

Datum objave: 25.09.2011 20:36:56
Slika
PITANJE:

imam forda ka 2003 godiste altenatir nije punio maksimalo 12 volti zamijenjen elektronski regler punjenje je 14.5 volti ali se ne gasi signalna lampa altenatora ,samo par sekudi poslije paljena je ugasena .i jos kad se skinu svi kablovi sa altenatora pod kontaktom stoji upaljena ,probao sam da je obrisem sa dijagnostikom ugasi se desetak sek i onda isto a punjenje je konstantno od 14,3 do 14,4. hvala

ODGOVOR:

Kontrolna lampica alternatora svijetli jer je neispravna jedna od šest dioda u altrnatoru . Problem se može riješiti samo kada se obavi kompletan servis alternatora i kada sve diode budu u ispravnom stanju.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 211 - VIJCI ZA FELGE

Datum objave: 25.09.2011 20:35:12
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, posto jako cijenim Vase misljenje i strucnost, zelim da otklonim nedoumicu po pitanju vijaka za felge od 16" za mercedes w211 Obzirom da se blizi zima i slijedi zamjena ljetnih sa zimskim gumama , interesuju me dimenzije vijaka za ALU i CELICNE felge od 16" za Mercedes w211. Trenutno su na automobilu alu felge i sarafi dimenzija 14 x 1.5 x 29 mm a planiram u doglednom vremenu da stavim celicne felge sa zimskim gumama, te sam u nedoumici da li ovi isti vijci mogu biti upotreijebljeni ili moram potraziti krace.... i gdje ih nabaviti s postovanjem

ODGOVOR:

Odgovarajuće vijke uvijek dobivate uz felge koje kupujete . Za čelićne felge su vijci nešto kraći . Postojeće vijke za probu ( dovoljno je jedan vijak ) stavite na čeličnu felgu i tada izmjerite koliko vijak izlazi iz felge. Vijak ne smije izlaziti više od 18 mm .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO LEGANZA 2,0 CDX - TREĆE MIŠLJENJE?

Datum objave: 25.09.2011 20:32:10
Slika
PITANJE:

Postovani Imam Daewoo Leganzu 2.0 cdx automatik iz 1999 (ugradjen plin). Imao sam problem s paljenjem, ponekada bi upalio iz prve, ponekad iz desetog puta. Odnio sam ga na servis, automehanicar ga je spojio na dijagnostiku (nije original za Daewoo kako mi je rekao) i odgovor je bio ECU ne valja. Nakon mjesec dana potrage za drugim (nisam uspio naci), odnio sam kompjuter u drugog servisera koji je rekao da ECU je u redu. Prvi serviser kaze da je motor u redu, a drugi da je ECU u redu. Sto vi mislite gdje bi mogao biti problem? Hvala najljepasa...

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu bih napravio dijagnostiku motora i obavio ispitivanje pojedinih komponenata sustava dobave goriva, sustava paljenja, mehaničkog sustava motora . Nakon toga bit točno rekao što je neispravno i otklonio kvar. Na osnovu mišljenja nekih drugih servisa ne mogu dati nikakv točan zaključak i prijedlog rješenja. Možda bi bilo dobro da zatražite još jedno mišljenje koje bi Vam dao treći servis nakon dijagnostike Vašega vozila.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT KANGOO - ZAMJENA MANĐETE

Datum objave: 25.09.2011 20:29:05
Slika
PITANJE:

imam kango 98g.kako promjeniti manžetnu na desnom kotacu kod diska

ODGOVOR:

Demontirati desni kotač, otpustiti maticu poluosovine, osloboditi desnu vilicu, pomaknuti glavčinu s diskom prema vani, demontirati menđetu, izbiti homokinetički zglob iz ležišta. Nakon toga obrnutim putem sve montirati natrag.

na vrh Povratak na vrh