Danas je: 29.05.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ZAFIRA 1,9 CDTI - PUCKETANJE IZ AUSPUHA

Datum objave: 27.09.2011 22:32:39
Slika
PITANJE:

Poštovanje gosp. Meić imam jedno pitanje, naime imam opel Zafiru 2007. godište motor je 19 cdti 100ks. sa predjenih 160 i kusur tisuca kilometara. Nedavno sam promijenio ulje i uljni filter kod majstora, usuo sam Shell diesel 5w30 ulje. I nakon toga kad sam došao doma ugasio auto čulo se lagano jedva čujno pucketanje iz auspuha koje je potrajalo minutu-dvije. Nakon par dana vožnje i dalje se čuje kad se ugasi auto ali puno rijeđe i kraće. Ovo nisam primjećivao dok nisam promijenio ulje, sad me zanima ima li to ikakve veze s tim ili je posrijedi nešto drugo? Lijep pozdrav i hvala!

ODGOVOR:

Zvuk koji ste opisali je normalna pojava i nastaje prilikom hlađenja ispušnog sustava . To se događa radi toplinskih dilatacija jer je ispušni sustav izložen velikim termičkim naprezanjima.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 i. - OBRTAJI MOTORA SKAČU

Datum objave: 27.09.2011 22:27:54
Slika
PITANJE:

Pozdrav godp.Meić,potrebna mi je stručna pomoć,pošto sam žensko i svi nesto mute,otišlo ovo,otišlo ono i te stvari.Imam slijedeći problem vozim mondeo 1,8 benzin-plin 85 kw,1997 karavan,problem je sledeci u pitanju sekvent,desava se da kad ujutro upalim na benzin treba neko vrijeme dok automatski prebaci na plin,to mi je jasno ali kad se desi faza prebacivanja na plin,obrtaji motora skacu od 500-1000 dok ja ne stisnem papucicu za gas malo jace i onda prestane,ne desava se stalno ali u zadnje vrijeme me nervira,pa me interesuje sta bi moglo biti.Majstor je promijenio svecice kaze orginal bosch.Hvala vam unaprijed

ODGOVOR:

Neposrednim uvidom na vozilu i nakon ispitivanja pojedinih komponenata mogao bih točno reći što je neispravno. Sada mogu samo spomenuti što sve može biti uzrok tome a to su : senzor temeperature motora, aktuator minimuma, TPS senzor leptirastog ventila, IAT senzor, MAP senzor, propuštanje na usisnom kolektoru, EVAP ventil rezervoara, električna instalacija motora, regulatortlaka goriva, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,8 i. - POKAZIVANJE GORIVA

Datum objave: 27.09.2011 22:25:43
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine. Imam nekih sitnijih kvarova na mom audiju A6 2.8 advance benzinac 142kw iz 1998 godine, prešao je 247000 km. Prvi kvar je kazaljka za nivo goriva u rezervoaru, čas padne na 0 i na bodru pokazuje 0 km da imam još goriva u rezervoaru,pa čas krene na četvrtinu ili poludi ode na pun rezervoar i ako imam malo više od pola rezervoara po mojoj proceni(imam ugrađen plin, tako da nije veliki problem ovo što se tiče stajanja na putu zbog nestanka benzina). Drugi kvar je displej borda sav je isprekidan uzdužnim linijama pa se nazire šta piše na njemu pogotovu kada je toplo,kada je hladnije malo je bolje. Treći kvar je migavci u početku su bili samo konstano svetleli dok se ne čukne iznad prekidača za sva 4 migavca sada ne rade dok se ne čukne pa mignu 2-3 puta i prestanu, predpostavljam da je automat migavaca a ono što me interesuje kako da dođem do njega,skinem onu plastičnu masku koja ide oko tih prekidača ali ne znam šta dalje? Unapred zahvalan i izvinjavam se na ovako dugačkom pismu. pozdrav

ODGOVOR:

Kazaljka za gorivo može nekontrolirano raditi radi slijedećih razloga : pad napona na električnoj instalaciji i konektorima , neispravna komanda pokazivača goriva u rezervoaru, konektori instrument ploče, sama instrument ploča , BSI računalo . Problem s zaslonom ( displeyom ) se ne može riješiti popravkom istoga nego zamjenom . Možda je najekonomičnije rješenje ugradnja druge rabljene ispravne instrument ploče. Problem sa žmigavcima je automat žmigavaca . Isti se demontira tako da se izvuće iz ležišta ( ne postoje nikakvi vijci koji ga fiksiraju ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA III - PAŠU LI FELGE?

Datum objave: 27.09.2011 22:21:27
Slika
PITANJE:

Poštovani, kupujem čelične felge za Lagunu III. i našao sam povoljno od Citroena C5, pa me zanima da li te felge pašu na moju lagunu prema broju rupa razmaku između rupa... Pozdrav Damir

ODGOVOR:

Siguran način da provjerite da li Vam odgovaraju spomenute felge je da na Vašem vozilu demontirate jedan od kotača i da umjesto njega stavite felgu koju mislite kupiti . Na taj način čete znati broj rupa, udaljenost rupa, promjer dosjeda koji ide ne glavčinu, dali navedena felga zapinje za kočna kliješta. Sve drugo je samo teorija i nagađanje. Ako želite donesite felgu, mi Vam možemo to provjeriti.

na vrh Povratak na vrh

SEAT LEON 2,0 TDI PD - TEST ISTROŠENOSTI MOTORA

Datum objave: 27.09.2011 12:03:21
Slika
PITANJE:

Seat leon 2.0tdi 2007god. 170 ks,125kw,trenutno ima 103 000km,Automobili na 10 000km potroši 2dcl ulja i sad zanima me jeli dozvoljeno mjerač ulja vaditi van ,navodno se tako može vidjeti kvaliteta motora ,ako puše dim van onda kao nešto nije u redu ,takve mi stvari nikad nisu bile jasne ? unaprijed hvala na odogovoru

ODGOVOR:

Test koji ste spomenuli za kontrolu istrošenosti motora ne znači ništa i ne možete na taj način zaključiti ništa . Istrošenje se može utvrditi mjerenjem kompresije i testom propuštanja cilindara. Potrošnja ulja koju ste naveli je zanemariva i ne smatra se potrošnjom.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,6 i. - TROŠI AKUMULATORE?

Datum objave: 26.09.2011 23:05:42
Slika
PITANJE:

imam fiat punto 1995.elx1.6 90ks...molim vas pomozite...:(kad god ga hocu upaliti,moram na guranje...potrosio mi je vec par akumulatora...neznam sto bih...zanima me moze li to biti do elektronike,jer znam da ona nije u redu?

ODGOVOR:

Ako nemate potrebno znanje i odgovarajuću ispitnu opremu teško je otkriti kvar na Vašem vozilu. Moguće neispravnosti su : regulator napona , alternator, neki veliki potrošač koji vuče veliku struju iz akumulatora, elektropokretač, električna instalacija, upravljačka centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,8 16V - NEKADA PALI, NEKADA NE

Datum objave: 27.09.2011 22:18:43
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Imam opel astru 1,8 16v 92kw već četiri godine i za to vrijeme nisam imao značajnijih problema. samo redovite servise. prije par dana mi sa auto ugasio u voznji iz cista mira i nije htio da upali. na kontrolnoj ploci se upalila narandzasta lampica sa kljucem za servis koja je blinkala a pored nje se upalila lampica od kilera.primjetio sam da se upalio ventilator od hladnjaka klime i nije se htio ugasit dok nisam skinuo klemu sa akumulatora. nakon nekog vremena auto je normalno upalio i normalno se ponašao kao da se nista nije desilo da bi se nakom predjenih 15-tak kilometara ponovo ugasio. i tako sada stalno nekad hoce da upali a nekad ne. jos sam primjetio kad nece da upali neradi mu ni instrument temperature motora ni obrtomjer. bio sam u servisu i kacili su ga na racunalo ali ni oni nisu sigurni sta je u pitanju. sumnjaju navodno u glavni kompjutor motora. ako ste imali slican slucaj molim za savjet Pozdrav

ODGOVOR:

Vaše vozilo je u ovakvom stanju nepouzdano i nije za sigurnu vožnju . Moj savjet je da vozilo odvezete u renomirani servis koji ima stručno tehničko osoblje . Vi trebate omogućiti servisu da može imati Vaše vozilo i više dana kako bi u kritičnom momentu mogao ispitati zašto se motor gasi . Moguće neispravnosti su : relej ECU centrale, senzor radilice, električna instalacija, konektori, relej pumpe goriva, pumpa goriva, tlak goriva, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,8 i. - UVLAČIO JE FALŠ ZRAK

Datum objave: 27.09.2011 12:04:59
Slika
PITANJE:

POZDRAV prije svega da vam se zahvalim na besplatnim savjetima Imam pitanje vezano za Audi 80 1,8 83kw ajnspric 89god. Kupio sam audi prije pola godine i bila mu je puknuta guma sto ide na k-glavu i uvlacio mi je fals zrak i auto je treslo. zamjenio sam tu gumu i auto je smanjilo trest. i tako sam vozio mjesec dana sve je bilo ok i poslije mjesec dana opet pocne tresti i odem do majstora i on odvrne saraf za regulaciju zraka bude mastan ocisti ga vrati i malo gas podesi da bude sve ok . Ali opet prodje izvjestan period i opet pocne zezati cak i dok vozim sve radi ok al kada hocu da stanem auto se zatrese i osjetim na volanu posto je servo ko da postane teze okretati izgubi snagu. isto tako na leru trese ne ravnomjerno radi. A problem je sto hocu da ugradim plin i volijo bi da je motor idealan prije ugradnje. Molim za pomoc sta da radim.Hvala unaprijed..

ODGOVOR:

Ako Vaše vozilo ima sustav ubrizgavanja ke-jet tronic , kupili ste vozilo s najkompliciranijim sustavom ubrizgavanja. Za taj sustav je teško pronaći servis i osobu koja to može servisirati i koja ima potrebnu servisno dijagnostičku opremu . Uz to za navedeni sustav ne postoje rezervni dijelovi , može se kupiti samo kompletan ke-jet tronic tvornički repariran a njegova cijena je veća nego što ste Vi platili vozilo. Žao mi je ali to je tako .

na vrh Povratak na vrh

NISSAN ALMERA 1,4 i. - OBRTOMJER SKAČE NA 8000

Datum objave: 26.09.2011 23:02:12
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Posedujem Nissan almeru 1.4 proizvedenu 1997god.U poslednje vreme primetio sam da se pokazivač broja obrtaja ponaša nenormalno. Motor radi normalno, a obrtometar skače na 8000 obrtaja. Neki put radi savršeno ali većinom ne. U mestu gde živim nema u blizini servisa za nissana. Ako može neki savet? Unapred hvala!

ODGOVOR:

Mogući uzroci nekontroliranog rada brojača okretaja motora su : nestabilan napon ( niski ili visoki), pad napona na konektorima instrument ploče, loši kontakti na kutiji osigurača, sama instrument ploča kao uzrok .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. - MUTNA VODA

Datum objave: 26.09.2011 23:00:21
Slika
PITANJE:

postovani gospodine meicu pre svega veliki pozdrav i podrsku i ako mozete da mi pomognete u pitanju je renault tvingo 1.2 kubika 98 god kupio sam ga skoro i kada sam otvorio bocicu od vode prvi put ugledao sam da je voda mutna i da ima nekih masnih naslaga to sve ne bi bilo cudno ja bi pomislio da dihtung glave ali motor ne trosi kap ulja ne trosi vodu ne grije se uopste temperatura je uvek na normali lijepo vuce da li mozete reci sta da radim pozdrav

ODGOVOR:

Ispustite nečistu rashladnu tekućinu , dobro isperite rashladni sustav ako treba i više puta , po potrebi upotrebite i sredstvo za čišćenje rashladnog sustava ( može se kupiti u autodijelovima ) . Kada rashladni sustav bude potpuno čist stavite novi antifriz gradacije za -40°C . Nakon toga pratite stanje u ekspanzionoj posudi.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,9 SDI - GDJE NASTAJE BUKA?

Datum objave: 26.09.2011 22:58:30
Slika
PITANJE:

postovani, imam Seat Ibizu SDI 1,9 (2000 god.). Pri voznji, na 2000 obrtaja se cuje buka koja prestaje kad kazaljka predje 2000 obrtaja, dok prilikom pustanja gasa se ta buka povecava kad se kazaljka spusti na 2000 km. Majstor koji odrzava vozilo je vec pregledao auspuh koji je ok, zracne filtere itd. Ustanovio je da buka dolazi iz motora ali ne vise od toga. Da li imate indikaciju sta bi mogao biti uzrok? Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Ako buka dolazi iz motora mogući uzroci su : klipni mehanizam, bregasta osovina, razvodni mehanizan, radilica i ležajevi radilice. Osnovni zadatak Vašega majstora je da utvrdi gdje, kako i zašto nastaje buka . Nakon toga treba predložiti rješenje i otkloniti kvar. Ja bih tako napravio da imam priliku .

na vrh Povratak na vrh

ZASTAVA 750 - ALTERNATOR

Datum objave: 26.09.2011 22:50:07
Slika
PITANJE:

Pozrdav, Imam jednu nedoumicu vezanu za alternator na fici. Naime radi se o tome da lampica koja indukuje nedovoljan napon za punjenje akumulatora ne svijetli kada su svi potrosaci iskljuceni (sto je sasvim u redu), ali kada ukljucim svjetla koja imaju ukupnu snagu od 165w tj. vuku ~14A lampica pocinje da svijetli. Sada me interesuje da li problem pravi neka od dioda, jer mi nije logicno da lampica gori ukoliko je potrosnja ~14A a alternator pravi 28 ili 32A. Da li je moguce ispitati ispravnost dioda pomocu sijalice i akumulatora (provjeriti da li je dioda probila) bez odlemljivanja namotaja koji su zalemljeni na iste? Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Alternator je moguće ispitati na ispitnom stolu ili odgovarajućim uređajem ( voltmetar , ampermetar ) . To možete napraviti u svakom boljem servisu . Takvo ispitivanje sigurno ništa ne košta. Uzrok mogu biti diode, klizni kolutovi, četkice, rotor, diodni most .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - STRADALA DVA CILINDRA

Datum objave: 26.09.2011 22:45:48
Slika
PITANJE:

dobar dan gospodine MEIC!!!!imam nekoliko pitanja sto me zanimaju oko audia A4 GODISTE 2001 BENZINAC:NEKI DAN U VOZNJI MI JE AUTO STALO MOTOR JE TOLIKO LUPO I TRESO A ISPOD PODA U AUTU I AUSPUF SU SE TAKO JAKO CULO KAO DA SE TRESE ILI NEZNAM NI SAMA NIJE PALIO TAK OD NEKIH DESETI PUTA:PRIJE TOGA JE AUTO CESTO GUBILO RASHLADNU TEKUCINU.POSLIJE NEKOLIKO DANA MAJSTOR JE REKAO DA MU AUTO NE POKAZUJE NIKAKVU DIJAGNOZU I DA SUMLJA DA JE NESTO UBACENO U REZERVAR!! OD TOGA JE STRADALO DVA CILINDRA AUTO NEMA KOMPRESIJE I INJEKTORI I DA PO MOTORU IMA KISELINE?????JELI TO MOGUCE JA SAMA NEMAM POJMA!! JELI SE MENI ISLATI TO POPRAVLJATI I JELI MOGUCE DA AUTO MOZE VOZITI NA DVA CILINDRAA????HVALA VAM LIJEPA UNAPRED NA VASEM ODGOVORU:

ODGOVOR:

Sve što ste naveli ukazuje na ozbiljno oštećenje motora . Točnu procjenu o isplativosti popravka mogao bih dati nakon pregleda vozila . Najbolje bi bilo da obavite stručni pregled vozila u nakom renomiranom servisu i da zatražite stručno mišljenje o visini troškova. Na osnovu toga lakše čete donijeti  odluku što bi trebalo napraviti s vozilom . Motor ne može raditi ni funkcionirati na dva cilindra.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,1 i. - LUPANJE NA OVJESU

Datum objave: 26.09.2011 18:34:50
Slika
PITANJE:

LIJEP POZDRAV IMA PITANJ ZA VAS.IMAM PUNTO 1.1 95G PROMJENIO SAM PREDNJE AMORTIZERE I KAD NALETIM NA NEKU NERAVNINU NA CESTI U PREDNJEM LJEVOM KOTAČU OSJETI SE NEKI UDARAC KAO DA NEŠTO PUKNE TO SE JE ĐOGAĐALO ISA STARIM AMORTIZERIMA MOLIM ZA POMOČ HVALA.I

ODGOVOR:

Zvuk lupanja koji čujete na desnom ovjesu može nastati radi loših selen blokova, radi aksijalnog ležaja amortizera, radi blokova balans štange, radi hvatišta vilice ovjesa, radi ostalih istrošenja na i oko ovjesa.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - CENTRALNO ZAKLJUČAVANJE

Datum objave: 26.09.2011 18:30:55
Slika
PITANJE:

Postovanje , imam golfa 4, 99 godiste vec neko vrijeme muku mucim sa centralnim zakljucavanjem, kada zakljucam auto prednja desna vrata mi ostanu otkljucana, pa sam auto vozio tri puta kod automehanicara koji su rastavljali vrata ali nisu nasli gresku, inace kada na kljucu zakljucavam i u tim vratima kao i u drugim se cuje "klik", dal postoji osigurac centralnog zakljucavanja, ako da gdje se nalazi? Hvala

ODGOVOR:

Svi osigurači se nalaze na jednom mjestu zajedno s relejima a to je lijevo od volana. Centralno zaključavanje ne možete popraviti u svakom servisu jer za to ne postoje mogučnosti. Pronađite servis koji može točno reči što je neispravno i koji može otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

HONDA CR-V 2,0 i. - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 26.09.2011 14:45:58
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam Honde CR-V 2.0 s benzinskim motorom iz 2011. god. Interesira me da li ovom motoru odgovara ugradnja plina? Naime, čuo sam da se u neke aute zbog specifičnosti motora plin nije dobro ugrađivati. I ako se može ugraditi plin koliko snage gubi motor obzirom da plin ima manju snagu izgaranja od benzina? Hvala vlado

ODGOVOR:

Na ovo vozilo može se ugraditi kvalitetni plinski sustav ( npr. Prins ) . Snaga motora je manja za 8-12 % koliko je manja i ogrijevna vrijadnost plina.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA II 1,9 DCI - TEŠKO PALI

Datum objave: 26.09.2011 14:44:24
Slika
PITANJE:

Postovani, posjedujem Lagunu II 1.9 dCi 2001. godiste. Problem koji imam je paljenje vozila. Do nedavno isto je palilo bez ikakvih problema no sad jako tesko pali i u vecini slucajeva se gorivo mora napumpati rucno. Voznja je normalna nakon toga no auto ne pali samo minutu nakon gasenja i stajanja. Majstor je pregledao pumpu goriva i ona je navodno ispravna. Zamijenjen je filter goriva i pregledane su sve cijevcice koje dovode gorivo no nemoguce je pronaci da li koja od njih vuce zrak. Da li postoji jos koji uzrok i koje je rijesenje ovog problema? Zahvaljujem na informaciji.

ODGOVOR:

Ostali mogući uzroci su : kompresija, grijači, dize, filteri, kontrolni modul grijača, ECT senzor, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, kontrolni solenoid tlaka goriva, visokotlačna pumpa, EGR ventil, električna instalacija motora, senzor radilice, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,5 D - MOŽE LI SE UGRADITI TURBINA

Datum objave: 26.09.2011 07:41:14
Slika
PITANJE:

Imam opel corsu 1.5td a nasao drugi motor 1.5d dali na njemu moze da se ugradi turbina? razlika je u tome sto 1.5d na bloku nema izlaske za ulje koje treba da ugje u turbinu a su obelezane kde treba da se probuse. dali je to izvodljivo da se uradi ili ne? drugo pitanje dali klipovi na 1.5td i 1.5d su iste tezine? jer jedan automehanicar mi je rekao ako na tom motoru namestim turbinu da ku brzo da upropastim motor jer na 1.5d su laksi klipovi i da auto ke imati veliku snagu ali se nezna koliko dugo. 1.5td nosi Fuel System : Bosch VER 305 a 1.5d Fuel System : Bosch VER 284 u cime je razlika?

ODGOVOR:

Ne možete ugraditi turbinu na ovaj motor a razloga ima više. Klipovi na TD motoru su jače dimenzionirani nego na D motoru . Razlika je u količini goriva koju daje pumpa za TD motor .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,0 TDI - BIJELI DIM

Datum objave: 25.09.2011 21:00:08
Slika
PITANJE:

VW PASSAT 2,0 TDI DSG, bijeli dim Poštovanje, Prije 2 tjedna sam kupio navedeni auto. Prvog dana kad sam ga kupio, prilikom čekanja na semaforu, primjetio sam bijeli gusti dim iza sebe. Izašao sam iz auta i vidio kako dim izlazi iz auspuha, to je potrajalo nekih 20-ak sekundi i onda je prestalo. Ništa nisam primjetio u radu motora, nikakav zvuk. Nastavio sam voziti bez gašenja motora, odmah nazvao mehaničara kod kojeg sam obavio pregled auta prije kupovine,(ovlašteni VW servis). Rekoa mi je da nema razloga panici (naravno da sam bio bijesan, svašta mi je prošlo kroz glavu), i da je razlog tomu "pročišćavanje" filtera čestica, da je to normalno kod ovih automobila proizvedenih za EU. Dakle ono kakao sam ga ja shvatio, filter čestica se napuni, da signal motoru da izbaci nakupljene čestice. Naglašavam da je auto stajao u salonu, nije bio vožen najmanje 5 mjeseci. Molio bih vaše cijenjeno mišljenje o ovome. S Poštovanjem, Andrej.

ODGOVOR:

Moguće je da se u opisanom momentu aktivirao sustav samočišćenja FAP filtera . Nije bitno da li je vozilo bilo parkirano u salonu ili nije. Sustav samočišćenja se aktivira automatski kada u FAP filteru poraste tlak i temperatura . U tom momentu reagira upravljačko računalo motora i aktivira sustav samočišćenja. Kada je vozilo potpuno novo taj proces se aktivira tek nakon 20.000 ili 30.000 km ovisno da li se vozi pretežno po gradu ili je to vanjska vožnja. U gradskoj vožnji se to može aktivirati svakih 2.000 km . U ovom slučaju je bitno da je navedeni dim produkt samočišćenja a ne neka druge pojave kao što je ulazak rashladne tekućine u cilindar ili ulazak ulja u cilindar.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - EGR VENTIL

Datum objave: 25.09.2011 20:56:56
Slika
PITANJE:

POSTOVANJE ... Zelim vam se zafaliti na odgovoru koji ste mi dali,radim na tome da otkrijem sta muci auto,interesujeme da li je potrebno cistiti EGR ventil,kako se cisti i koju funkciju on ima? unapre se zafaljujem...

ODGOVOR:

EGR ventil možete očistiti benzinom ili nitrorazređivačem , međutim čišćenje rijetko kada pomaže . Glavna i jedina zadaća EGR ventila je da propušta ispušne plinove u cilindar . Razlog radi kojih se dio ispušnih plinova vraća u cilindar jest smanjenje temperature izgaranja dizel goriva. Na taj način se smanjuje i količina dušikovih oksida ( NOx ) u ispušnim plinovima . To znači da je funkcija EGR ventila isključivo ekološka.

na vrh Povratak na vrh