Danas je: 29.07.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

CITROEN C3 - TEŠKOĆE S GAŠENJEM MOTORA

Datum objave: 12.09.2011 13:58:04
Slika
PITANJE:

Pozdrav!Imam C3-kabrio i već 6 mjeseci sa autom imam problema,naime problem je što mi se pali pahuljica na kontrolnoj tabli,gdje stoji AUTO,i često se auto ugasi neće da upali,poslije hlađenja ponovo upali i radi normalno,na citroenovom servisu nisu u mogučnosti da utvrde kvar,PO NJIHOVOJ DIJAGNOZ PROBLEM JE NEKI SENZOR,a navodno nisu u mogučnosti da odvrnu svijeće.Molim Vas za savjet i hvala na odvojenom vremenu....

ODGOVOR:

Mogući uzroci radi kojih motor ne može upaliti je izostanak iskre na svjećicama ili prekid u dovodu goriva do injektora. Kvar je najlakše otkriti kada motor ne može upaliti . U tom momentu se vrlo brzo dolazi do saznanja ima li iskre na svjećicama ili nema . Ako iskre na svjećicama ima ispituje se sustav za dobavu goriva i to : tlak goriva, filter goriva, pojedini senzori motora, injektori, davači, aktuatori. Ako iskre na svjećicama nema ispituje se sustav za stvaranje iskre i to : svjećice, kablovi, bobine, elektronika paljenja, senzor radilice, upravljačko računalo motora. Ukoliko u prvom servisu niste dobili adekvatnu uslugu trebate potražiti servis koji može odraditi dijagnostiku motora , predložiti rješenje i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 D - ZAMJENJEN MOTOR ALI TEŠKO PALI

Datum objave: 12.09.2011 18:46:10
Slika
PITANJE:

Poštovani,imam OPEL ASTRU 1,7 D,1995.godište. Zanima me sljedeće: Na vozilu sam izvršio zamjenu motora i ugradio sam motor s prijeđenih 140.000 km, i od onda imam problema s paljenjem vozila. Kada vozilo stoji dulje vremena moram jako dugo verglati da upali, ili eventualno prekinuti verglanje, da bi nakon drugog pokušaja vozilo upalilo tako reći na zub. Provjerom probnom lampom utvrdio sam da relej grijača isključi napajanje grijača (lampa se ugasi) tek nakon 30 sekundi, da bi nakon što motor upali ponovo uključio napajanje grijača (lampa se ponovo upali). Zanima me da li je to normalno ili ne, odnosno što bih trebao učiniti da bi vozilo normalno palilo.Napominjem da sam izvršio remont anlasera i alternatora.

ODGOVOR:

Otežano paljenje motora može nastati radi brojnih faktora . Ako je ispravan akumulator i elektropokretač tada treba provjeriti slijedeće : tlakove kompresije, fazu motora, podešenost visokotlačne pumpe ( početno predpaljenje ) , filtere, čistoću goriva, prisutnost zraka u gorivu, ispravnost diza, ispravnost grijača . Vrijeme od 30 sekundi koliko drži relej je u redu.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,0 HDI - BIJELI DIM I TROŠI VODU

Datum objave: 11.09.2011 12:57:09
Slika
PITANJE:

CITROEN C5 DiMI PLAVO TROŠI ANTIFIZ ILI VODU Poštovani. posjedujem Citroen C5 II 22 hdi 16 v automatik 2004 god. 100.000 km prvi vlasnik te sam imao prometnu nezgodu sa istim. Nakon popravka limaruje auto mi troši vodu ili antifriz iz posude za rashladnu tekućinu te dimi plavo. U ulju nema tragova vode a u posudi za vodu se ne vide tragovi ulja. Nivo ulja je isti a na prijeđenih svakih 50 km moram nadoljevati vodu jer istu izbaci kroz ispušnu cjev u obliku dimate mi raste temperatura motora. Prvi savjet majstora je bio probio diftung glave motora ali da se o istome radi mješalo bi se voda i ulje te bi se to vidjelo u posudi za vodu ili u kvaliteti ili nivou ulja. Automobil ljepo vuče ima kompresiju ali u vožnji osjetim da se zagrcne i u tom času bjelo zadimi i dalje nastavi ko da ništa nije bilo. Nakon toga nema vode u posudi za vodu a kada ga ujutro zapalim konstantno bjelo dimi te ne prima gas pa se gasi sve dok se ne ustabili i izbaci svu vodu kroz auspuh. Pitanje kako voda ulazi u auspuh ili u motor te daljnom vožnom dali če se oštetiit motor te koji dio je u pitanju i koliko dio košta otprilike. Na displeju mi ne očitava nikakovu grešku što je zanimljkivo jer displej piska na svaku sitnicu koja nije u redu.

ODGOVOR:

Nije točna Vaša tvrdnja da ako je oštećena brtva glave mora se miješati ulje i voda , isto tako ne mora biti ni ulja u ekspanzionoj posudi . U ovom slučaju i prema Vašem opisu oštećena je brtva glave i to na način da kompresija probija u rashladni sustav . Tom prilikom se u rashladnom sustavu stvara tlak i radi toga se grije motor jer se dio rashladne tekućine gubi kroz čep ekspanzione posude a mali dio ulazi i u cilindar ( bijeli dim ) . Rashladna tekućina koja je ušla u cilindar pretvara se u vodenu paru i to se vidi kao bijeli dim ili kapljice na auspuhu. U ovom slučaju se ne smije voziti dalje dok se ne obavi popravak motora. Svako daljnje paljenje izaziva velika oštećenja na klipu i cilindru . Nadam se da još uvijek do takvog oštećenja nije došlo .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,8 16V - NEZNAM ŠTO S KLIMOM

Datum objave: 11.09.2011 18:15:12
Slika
PITANJE:

Postovanje gdin meic zamolio bih vas za pomoc : rijec je o opel vectri b 2000g 1.8 16v benzin .Neki dan smo razgovarali o kompjuteru motora,citacu kodova ,imobilajzeru itd,ako se sijecate vasa mi je strucna pomoc jako pomogla i hvala vam puno taj sam problem rijesio a sad me zanima drugo vezano za ukljucivanje klime dakle:posto mi je kompresor dozivio mehanicko ostecenje vjerovatno radi prijasnjih vlasnika koji nisu marili za klima sistem a htjeli su se ohladiti kad je vruce morao sam ga zamijenuti drugim medjutim kad sam sve postavio odvezao vozilo na punjenje,nakon zavrsenog punjenja majstor klima je ustanovio da se kompresor pali ali se ne pali normalnim putem na prekidac ,i isto tako je ustanovio da nedostaje plus pol na dovodu za kompresor ,sta mi je ciniti pomagajte molim vas svi osiguraci su zdravi relej koji ukopcaje elektromagnetnu spojku je ispravan,prekidac za poljenje klime je ispravan ja ne znam kud dalje zato vas lijepo molim da mi malo detaljnije objasnite koji obicno budu kvarovi i gdje da trazim kvar ja imam onaj klasicni elektronski multimeter sa kojim pokusajem mesto napravit ali nakon sto vidim vas odgovor hvala vam puno unaprijed pozdrav.

ODGOVOR:

Kompresor klime se pokreće mehanički preko kanalnog remena a uključivanje se obavlja putem elektromagnetske remenice ( na nju dolaze dvije žice i napon od 12 V ) . Kompresor klima uređaja se može upaliti kada su ispunjeni slijedeći uvjeti : elektromagnetska remenuca mora biti ispravna, kompresor mora biti ispravan, sustav klime mora biti napunjen s plinom, gornji tlak u sustavu klime mora biti od 13 do 15 bara, tlačna sklopka ( presostat ) koja spaja minus do elektromagnetske remenice mora biti ispravan, ekspanzion ventil ispravan, dehidrator ne smije biti začepljen . Sve što sam naveo treba znati svaki serviser koji se bavi klima uređajima na vozilu .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 16V - NEMA SNAGE AKO NEMA PUNO GORIVA

Datum objave: 11.09.2011 18:13:11
Slika
PITANJE:

Imam Forda focusa 1,6,16v,1999g,problem - sve dok se u rezervoaru nalazi veća kolićina goriva(pola rezervoara)auto radi,kada se kolićina goriva spusti na prvu četvrtinu pokazivača goriva auto ne prima gas,teško pali,nema vuću itd.Napominjem da je majstor promjenio benzinsku pumpu ali opet isto. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Sve što ste spomenuli i opisali ukazuje na neispravnost sklopa pokazivača goriva u kojemu se nalazi i dobavna pumpa za gorivo. Sklop je potrebno demontorati , ispitati i otkloniti neispravnost. Tom prilikom se može i očistiti rezervoar.

na vrh Povratak na vrh

VW CADDY 2,0 SDI - KAKO ODABRATI RABLJENO VOZILO

Datum objave: 11.09.2011 12:19:59
Slika
PITANJE:

Želio bih kupiti vw caddy putnički 2,0 sdi, 2005 godina linija 2004. oko 170000km vaš savijet oko čega obratiti pažnju prilikom kupnje, dosada sam vozio samo benzince pa mi baš ovi pojmovi sdi i tdi bas nisu jasni odnosno po Vama što je bolje? U ovom slučaju se radi o sdi motoru pa ako mi ga možete pobliže objasniti nako 170000 km što bi me moglo očekivati. hvala pozzz

ODGOVOR:

Prilikom nabavke rabljenog vozila treba obratiti pažnju na sve a naročito na stanje motora , mjenjača, ovjesa, podvozja, klima uređaja. S amaterskim znanjem Vi možete obaviti jedino vizuelni pregled vozila a za drugo je potrebna stručna usluga u servisu jer se tada mogu obaviti pojedina mjerenja i kontrole pojedinih sklopova vozila. Takve pregleda radimo često i vrlo su korisni jer daju uvid u stanje vozila. Oznaka TDI  ( turbo-direct-injection ) ovo je turbo motor . Oznaka SDI  ( saugh-direct-injection )  ovo je usisni motor bez turbine . Motor 2,0 SDI ima 51 KW a motor 1,9 TDI ima 77 KW . Kvaliteta i jednog i drugog motora je jako dobra jedino se treba odlućiti da li želite ječi ili slabiji motor . Ako izaberete vozilo s navedenom kilometražom svakkao treba napraviti tzv. nulti servis jer prodavač to sigurno neće obaviti to za Vas .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 2,0 TDI PD - LOŠE RADI NA LERU

Datum objave: 11.09.2011 11:59:41
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Mejic,imam audi A3 2,0 TDI iz 2004 g,sa 203000 km,auto podrhtava na leru dok je klima upaljena,te ujutro dok je hladan radi veoma nemirno,auto izgubi otprilike 0,5 dc vode na 2-3 tisuce km,i prilikom dodavanja gasa poprilicno dimi,dim je crno plavkast,,auto vuce normalno i ne trosi ulje,dali je moguce da je pukla glava i dali je rijec o vec istrosenom motoru? Hvala puno unaprijed

ODGOVOR:

Najprije bih obavio mehaničko ispitivanje motora a to znači slijedeće : mjerenje tlakova kompresije, kontrola stanja bregaste osovine, mjerenje količine HC ( ugljikovodik ) u ekspanzionoj posudi , kontrola i otkrivanje propuštanja rashladne tekućine. Nakon toga bih obavio i drugo ispitivanje koje bi obuhvatilo : kontrola svih filtera, kontrola prisutnosti zraka u gorivu, ispitivanje diza, ECT senzor, EGR ventil, senzor radilice, električne instalacije od motora do ECU centrale. Na kraju ostaje samo visokotlačna pumpa i ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F - MOTOR STALNO PREKIDA

Datum objave: 11.09.2011 18:09:17
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Imam opel astru F 1997g. Problem: Nemiran rad motora na leru, a prilikom jednolične vožnje stalno trza, kod ubrzanja ne trza ali nema snage, sporo ubrzava.Zamijenio sam svjećice i kablove. Majstor mi je u servisu pregledao i očistio dizne koje su uglavnom i bile dobre. adaijagnostikom je pregledao,nema nikakve greške, u tri servisa nemogu da otkriju problem. Šta je mogući uzrok.

ODGOVOR:

Ipak ćete morati potrežiti kvalitetniji servis koji će moći pronaći kvar i isti otkloniti. Mguće neispravnosti su: nečist rezervoar, filter goriva, tlak goriva, potenciometar leptirastog ventila, MAP senzor, EVAP ventil rezervoara, mjerač mase zrka, lambda sonda, senzor radilice, električna instalacija motora, propuštanje na usisnom kolektoru, ECT senzor , aktuator minimuma, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 75 ELX - TEMPERATURA MOTORA

Datum objave: 11.09.2011 18:07:52
Slika
PITANJE:

Poštovani, Posjedujem Fiat punto 75 elx 1994.godište Imam problem s sustavom za hlađenje. Ventilator hladnjaka ponekad se upali a ponekad ne.A i kada se upali upali se na vrko kratko..cca 5 sekundi i nakon toga se ugasi s tim da temperatura ostaje ista. Kad spojim ventilator da stalno radni..temperatura se vrati u normalu. Izmjenio sam termo prekidać na ventilatoru i termostat ali problem je i dalje ostao. Kolika je normalna radna temperatura....na pokazivaču temp. imam samo oznake C i H te jedni crtu u sredini pa gdje bi otprilike trebala biti kazaljka pri normalnoj temperaturi. Na kolikoj temperaturi se pali ventilator za hlađenje Unaprijed Vam se zahvaljujem na odgovorima

ODGOVOR:

Radna temperatura motora je 90°C . Kada se motor zagrije na 94°C pali se ventilator i hladi motor do 90°C , tada se ventilator ugasi. Na Vašem pokazivaču temperature kazaljka treba biti mali ispod polovine skale. Najbolje je da profesionalnim termometrom izmjerite stvernu temperaturu motora .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C KLASSA 220 D - MOTOR SE GASI

Datum objave: 11.09.2011 18:06:15
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meić !Posjeduje Mercedes C-klase iz 1995.god.220 diesel obični.Kod prvog paljenja ujutro,motor upali i odmah se ugasi. Ponovno verglam ne pali,tek od trečeg puta normalno upali i radi ,ali je dosta bučan i u leru trokira.Kad mu dodam gas na 1500 okretaja ,motor radi ko vurica. Ponekad mi se u vožnji upali EDC i motor mi se ugasi. Molim Vas za savjet. hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : nečist rezervoar za gorivo , filter goriva, grijači, prisutnost zraka u gorivu, loš rad neke od diza, lošija kompresija na jednom ili više cilindara, cijevi dovoda goriva, nepovratni ventil za gorivo . Provjerite kompresiju , dize, grijače a nakon toga po potrebi i ostalo .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 16V - KLIMA NE HLADI

Datum objave: 11.09.2011 18:04:51
Slika
PITANJE:

Ovak imam jedno pitanje.Vozim opel astru g model 1.6 16v 99.god. Zanima me di se nalazi filter kabine(klime) na njoj sa vanjske ili unutarnje strane,i da klima mi je hladila normalno i odjednom drugi dan je počela puhat topli zrak,pa me zanima šta bi to moglo biti? I dali znate zasto kad se auto upali kad je hladan nemirno radi motor u leru,povecavaju se okretaji sami od sebe. unaprijed hvala. L.p

ODGOVOR:

Filter kabine nalazi se ispod pretinca za stvari . Pristup je moguć kada se demontira pretinac. Ako niste zadovoljni učinkom hlađenja morate obaviti servis klima uređaja. Brojevi okretaja se povećavaju sami od sebe radi slijedećih neispravnosti : potenciometar gasa, aktuator minimuma, ECT senzor, MAP senzor, propuštanje usisnog kolektora .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA II 1,9 DCI - ZAMJENA KUPLUNGA

Datum objave: 11.09.2011 00:08:05
Slika
PITANJE:

Poštoani, Prije svega sve pohvale na ovom gestu da svoje slobodno vrijeme "trošite" na besplatne savjete i odgovore. Ja sam vlasnik Reno Lagune 2, 2002. god. 1,9 dci 88 kw. Uskoro ću morati mjenjati lamelu jer pomalo proklizava (prešla je 225000 km). Da li je obavezno da se mjnjaju zamajac i hidraulični ležaj sa cilindrom (druk) ili to isključivo zavisi od situacije kada se skine mjenjač pa vidi u kakvom su stanju. I još jedno pitanjce. Nedavno sam zamjenio bateriju i od tog momenta mi se zadnji parking senzori čudno ponašaku, neka pišti bez razloga, a nekad radi normalno. Treba li nešto resetovati ili je u pitanju neki kvar. Unaprijed se zahvaljujem na odvojenom vremenu i srdačan pozdrav iz Sarajeva.

ODGOVOR:

Na vozilu se rijetko mijenja spojka ( kuplung ) , zahvat nije baš jednostavan . Iz toga razloga bih nakon demontaže mjenjača zamijenio sve sumnjive i dotrajale dijelove . Tada bih bio siguran da će sustav opet besprijekorno dugo godina raditi . Hidraulični ležaj bih svakao zamijenio jer je za njegovu eventualnu zamjenu potrebno opet demontirati mjenjač. Parking senzor bi se mogao riješiti ponovnim reprogramiranjem ili resetiranjem servisnom dijagnostikom.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 - ZADNJE KOČNICE SU SLABE

Datum objave: 11.09.2011 00:05:45
Slika
PITANJE:

IMAM OPEL CORSU ~A~ 1.2 1984 GODISTE BENZINAC 40 KW 55 KS PREDNJE KOCNICE SUPER KOCE A ZADNJA RUCNA SUPER AL NOZNA KOCI RAVNOMJERNO NA OBA TOCKA SA MALOM SNAGOM KOCENJA NOVI CILINDRI SVE NOVO AL ZADNJE KOCNICE SLABE STA JE PROBLEM MOLIM VAS AKO MOZE POMOC I AKO MOZE DA MI ODGOVORITE NA MEJL MOLIM VAS

ODGOVOR:

Ako su kočne papuče zadnjih kočnica nove a zadnji kočni bubnjevi istrošeni tada su uzrok bubnjevi. U drugom slučaju uzrok mogu biti regulator tlaka kočenja ( korektor ) , glavni kočni cilindar, cijevi kočnog sustava .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDDI - SLABIJI ODAZIV NA GAS

Datum objave: 11.09.2011 00:03:39
Slika
PITANJE:

g.Meić, Imam problem sa Mondeom Mk3 2.0 TDDI,2001.g. sa prijeđenih 250tkm. Prije mjesec dana mi je u vožnji u jednom trenutku odziv na papučicu gasa zakasnio i primjetio sam da je to postalo normalno u tijeku vožnje. Auto kasni sa reakcijom i slabije ubrzava, ali postiže brzinu. Ne dimi uopće (prije ipak malo je), potrošnja ista oko 7 lit, pri pretjecanju i na uzbrdici zahtjeva ubacivanje u nižu brzinu kako bi se odradilo na siguran način, što je prije nije bilo potrebno. Sve cijevi od turbine, usis/tlak su uredu (nema propuštanja), ne javlja grešku na dijagnostici. Visokotlačna pumpa servisirana prije 30tkm u ovlaštenom servisu i zamjenjena niskotlačna pumpa malo poslije početnih problema. Gubitak snage se toliko ne osjeti pri nižim okretajima. Sada sumnjam na zaglavljena krilca turbine ili da možda ERG ne zatvori do kraja mada mislim da bi trebao izbaciti bar nešto dima. Također sam kratko vozio sa isključenim MAF senzorom, jos manje snage, ali ne puno. Ako iz svega ovoga možete nešto preporučiti bio bih Vam vrlo zahvalan i izvinjavam se na opširnosti. Srdačan pozdrav, Saša

ODGOVOR:

Gubitak snage i slabiji odaziv na gas mogu izazvati brojne neispravnosti . Detaljnim ispitivanjem pojedinih komponenata može se otkriti uzrok. Navesti ću potencijalne moguće greške : filteri, nečist rezervoar, senzor pedale gasa, dize, regulacioni ventil turbine Wastegate, MAP senzor, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja pumpe, ECT senzor temperature motora, senzor temperature goriva, senzor radilice, BARO senzor, katalizator-začepljenje, električna instalacija motora, ECU centrala , mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 16V - NE RADI PUMPA

Datum objave: 10.09.2011 17:10:55
Slika
PITANJE:

posjedujem opel ASTRU 1,6 16V sa ugrađenim plinom. Prilikom vožnje na benzin auto je stalo jer je relej pumpe goriva isključio je pumpu. U toplpm stanju auto ne pali izuzev premoštenja releja stopicu 30 i 87.i auto normalno radi. Na plin nisam prebacivao jer sam ostao bez goriva /plina. Relej je ispitan i funkcionira . Kad je auto hladan upali bez greške ali čim se temperatura počme podizati isključije relej pumpe goriva i auto se gasi i nemože se upaliti. molim Vas za savijet

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : kutija s osiguračima ( gubitak kontakta na pojedinim spojevima ili postolju releja ) električna instalacija ( pad napona radi velikih prelaznih otpora ), ECU centrala i ulazni napon od centrale do releja pumpe, sama ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - NE ZNAM ŠTO S KLIMOM

Datum objave: 10.09.2011 14:12:28
Slika
PITANJE:

Pitanje za Gospodina Meica Vozim passat-a B6 2008 godiste, 1.9 tdi 105 konja, imam problem sa klima uredjajem, Automobil poseduje dual zone klima uredjaj(denso) i kad pokusam da menjam temperaturu nista se ne dogadja, nebitno da li je ukljucena klima ili ventilator. Ako stavim na LO onda duva hladno, krenem da dizem temperaturu nista se ne dogadja dok ne stavim na HI onda automatski zatvori i duva vruce, i tako obrnuto. Hocu reci ne mogu da izaberem nijednu drugu temperaturu osim HI i LO. Na dijagnostici je bila greska neki ,,levi motoric klapne za temperaturu,, motoric je zamenjen, gresaka nema, sve ok, ali i dalje isti problem. Da li je tu potrebno neko programiranje ili podesavanje tog motorica ili tako nesto??? Majstor je pokusao sa nekom BOSCH-ovom dijagnostikom, i rekao je da je sad sve uredu?, ali mislim da to nije dobro, molim za Vas savet, Hvala lepo na odvojenom vremenu, Pozdrav...

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba ispitati tlakove u sustavu klime ( gornji i donji tlak ) , zatim količinu freona u sustavu, nakon toga i temperaturu zraka na ventilacijskim kanalima. Po potrebi treba provjeriti ekspanzion ventil i dehidrator. Ako je s navedenim sve u redu posumnjao bih u upravljačku elektroniku klima uređaja. Vašim vozilom se treba baviti servis koji može prepoznati svaki kvar a nakon toga i kvar otkloniti.

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 318 i. - TROŠI ULJE

Datum objave: 10.09.2011 13:56:21
Slika
PITANJE:

IMAM BMW E 46 318i, 2002 godina, od jednom mi je poceo trositi ulje na 300 km 1 litr, nije pregrijan, isto ulje sipam, 5w40 imam ovaj Prins plin ugradjen iz kog razloga sta bi moglo da bude da ne rastavljaju mi motor ako ima neka druga mogucnost vasa iz iskustva hvala unaprijed Ognjen

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste spomenuli je velika . Način na koji motor troši ulje je na vodilice ventila ili na klipne prstenove. Plinski sustav nije uzrok velike potrošnje ulja. Pregledom Vašega vozila može se utvrditi kako nastaje potrošnja ulja. U većini slučajeva uzrok su brtve na vodilicama ventila i same vodilice ventila. Nakon uređenja glave motora potrošnja ulja se obično stabilizira na neku minimalnu količinu a to je 0,2 l/1000 km .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 i. - ŠTO NAPRAVITI S POKAZIVAČEM GORIVA

Datum objave: 08.09.2011 13:09:51
Slika
PITANJE:

Kupio sam opel astru classic 1,4 twinport,godina proizvodnje 2008 godina.Imam problem s pokazivačem goriva.Dok je auto bio pod garancijom 2 puta mjenjali plovak ali se opet isto događa,probali smo zamjeniti sat koji pokazuje količinu goriva ali opet isto.Posljije opet bio kod mehaničara još dva puta mjenjali plovak goriva ali opet isto.Rečeno mi je u servisu Opel Knez u Čakovcu da još nisu imali takav slučaj.Kazaljka na satu skros varira,čas pokazuje da ima pola tanka čas mi se uključuje lampica rezerve,molim vas ako kako možete pomagajte,očajni,unapred hvala na bilo kakvoj informaciji

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : električna instalacija ( pad napona na pojedinim kontaktima ) , BSI računalo preko kojega radi funkcija pokazivanja goriva u rezervoaru. Osnovni zadatak servisa je da točno odredi što je uzrok i da otkloni kvar uz Vašu suglasnost. Nije rješenje stalno mijenjanje komande pokazivača goriva.

na vrh Povratak na vrh

CHRYSLER GRAND CHEROKEE 3,1 TD - KOMPRESOR KLIME

Datum objave: 08.09.2011 13:03:35
Slika
PITANJE:

pozdrav.zahvaljujem na savjetu oko filtera goriva za jeep.sada imam slijedeći problem.kod grand cherokee 3,1 td,1999. god. kada ga upalim čuje se neko rondanje,lupanja.malo je rondalo i kad sam na mjestu micao volan lijevo desno.promijenio sam servo pumpu,ali sam usput skontao da u stvari kompresor klime vibrira.prvo sam otšrafio dva šrafa ključem br 10 ali je taj aluminijski dio otpao,tako da se kompresor drži na šrafima za ključ 13 a ovaj donji dio je odlomljen.napomenuo bi da kad sam pritisnuo gas na vozilu da se nije čulo nikakvo rondanje.da li treba cijeli kompresor klime mijenjati ili samo zavariti postojeći dio.inače klima dobro hladi.pozdrav,hvala

ODGOVOR:

Kompresor klime ne treba mijenjati . Odlomljeni dio se može zavariti ( specijalno zavarivanje ) i nakon toga montirati na vozilo. Na kraju treba samo napuniti ulje u kompresor ( specijalno i točno određena količina ) i napuniti sustav s freonom.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 D - MOTOR JAKO DIMI

Datum objave: 08.09.2011 12:18:38
Slika
PITANJE:

pozdrav, Imam slijedeći problem s renault lagunom 1996. 2.2 dizel obični. naime prilikom prvog paljenja auta,dakle nakon dužeg stajanja,nebitno preko noći ili cijeli dan pa navečer palit,auto mi počinje strašno bacat dim iz auspuha,neravnomjerno radi,trese drma..i tako 15-20 sekundi...dim je plavkasto crne boje i nakon tog prvog paljenja dalje je sve u redu...auto cijeli dan radi normalno kao satić,pali vozi vuče sve ok.ulje ne troši skoro nimalo..promjenio sam filter goriva, zraka prekontrolirao grijače no i dalje isti problem...pa bih Vas molio za pomoć Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu mogu navesti nekoliko mogućih neispravnosti a to su : neispravne dize ili diza koja nema raspršivajući mlaz goriva nego koncentrirani mlaz . Radi toga se gorivo ne zapali nego se pojavljuje opisani dim koji prestaje kada se zagrije cilindar i kada se ubrizgano gorivo može zapaliti. Drugi uzrok je lošija kompresija na nekom od cilindara i radi se također dizel gorivo ne može zapaliti dok se ne zagrije cilindar. Uzrok može biti neispravnost jednog ili više grijača kao i prisutnost zraka u sustavu goriva.

na vrh Povratak na vrh