Danas je: 19.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SKODA FELICIJA 1,3 MPI - KONTAKT BRAVA

Datum objave: 13.08.2011 07:31:26
Slika
PITANJE:

Dobar dan, vozim skodu feliciu 1.3 Mpi 50kw, imam problem da nekada slabo pali,vecinom pali odmah al nekad onak zavergla malo,koda zacuka i krepa i ponovno probam i onda upali....problem je i taj sto moram za vrijeme paljenja vracat kljuc jedan stupanj manje zato sto mi je osao feder koji gasi anlaser....unaprijed hvala

ODGOVOR:

Najčešći uzrok otežanog paljenja su nećisti injektori, ECT senzor, MAP senzor, potenciometar gasa, loša iskra na svjećicama. Sve što sam spomenuo treba ispitati. Problem s kontakt bravom ćete riješiti ako zamijenite električni dio kontakt brave.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - SVIJETLI LAMPICA MOTORA

Datum objave: 13.08.2011 07:29:38
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine interesuje me vase misljenje oko Fiata Punta 2001 god,1,2 44KW,Lampica u obliku cijevi mi stalno svijetli na instrument tabli a nerazumijem se u auta pa bih vas molila da mi kazete.Promijenila sam bombinu a opet svijetli,nekad nesvijetli,a kad palim zna mi se nekad ugasiti.Mislim da sam vam detaljno opisala problem.hvala

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora koju ste spomenuli pali se kada sustav za upravljanje motorom ne radi ispravno. Moguće neispravnosti su : lambda sonda, kablovi za svjećice, regulator tlaka goriva, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor temperature motora, potenciometar gasa, mehaničko stanje motora . Prvom prilikom obavite dijagnostiku motora nakon koje ćete točno dobiti informaciju što je neispravno  .Ovoga časa je i potrošnja goriva nešto povećana.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 i. - BSI RAČUNALO

Datum objave: 12.08.2011 23:47:04
Slika
PITANJE:

Pežo 307,2002,2.0 benzinac,ugasio se kad je ostao bez goriva i ulja, ali kada je sve usuto auto nije htio da upali.Javlja na board kompjuteru ECONOMY MODE ACTIVE.U ovlašćenom servisu kažu da je problem BSI. Molim vas da mi pojasnite u čemu je problem, kako ga otkloniti.Pozdrav.

ODGOVOR:

Ako su Vam u servisu rekli da je neispravno BSI računalo ( računalo komforne elektronike ) logično bi bilo da za objašnjenje pitate servis koji je pregledao Vaše vozilo . Ja mogu samo opčenito objasniti da BSI računalo upravlja sa podizačima stakla, centralnim zaključavanjem, svijetlima, ventilacijom, rasvjetom, i ostalim funkcijama u vozilu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 RT- INDIKATOR TEMPERATURE

Datum objave: 12.08.2011 23:45:06
Slika
PITANJE:

poštovanje imam lagunu I iz 94 god. Motor je 1.8 RT, 90-ak konja Ne radi mi pokazivač temperature na ploči, tj, stalno je u visokom stupnjevima. Bio sam kod majstora i rekli su da hlađenje radi normalno i da samo treba promjeniti taj senzor. Gdje on stoji na motoru da ga skinem jer su mi rekli da ima dvije vrste i da treba donijeti uzorak?? ima još jedan problem vezano za taj isti pokazivač kad upalim auto čuje se lupkanje u predjelu klime, ispod pretinca u u nutrašnjosti. taj isti pokazivać skaće do kraja i cijeli je crven lupkanje traje 10 sekundi i odmah po prestanku pada pokazivač na neku normalu Dok traje lupkanje ne mogu mjenjati brzinu ventilacije na klimi(automatska klima), ali mogu temperaturu hvala unaprijed

ODGOVOR:

Indikator temperature motora nalazi se na glavi motora u neposrednoj blizini termostata , ima karakterističan izgled i nije ga teško prepoznati ( ima dva električna voda ) . Zvuk lupanja koje ste naveli morao bih čuti direktno na vozilu i tada bih znao što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - STRUŽE STAKLO

Datum objave: 12.08.2011 23:40:17
Slika
PITANJE:

Poštovani, na poklon sam dobio Renault Clio Storia 2009. proizvodnje. Auto je radio dobro nekih 5 mjeseci, nakon čega je vozačevo staklo počelo strugati pri dizanju i spuštanju, vozio sam auto na popravak već tri-četiri puta jer je užasno iritantan zvuk ( a i rečeno mi je da postoji mogučnost da je nešto strgano). Nakon "popravka" jedno vrijeme prozor lijepo klizi, no onda počme strugati još glasnije nego prije ( pogotovo kada je toplije vrijeme). Na papirima sa servisa piše da je 2 puta mijenjan mehanizam podizanja i zamjena vodilica stakla. Moja pitanja su jel to uopće moguče popraviti da ne struže više? Jel postoji neki način da vidim jesu u servisu stvarno zamijenili kako oni kažu? Jer je sada počelo i suvozačevo staklo strugati. Zahvaljujem Vam se unaprijed na odgovoru.

ODGOVOR:

Šumovi na podizaču stakla su mogući . Međutim uvijek postoji rješenje ( dorada, podešavanje, podmazivanje mehanizma ) . Neposrednim uvidom mogao bih dati precizan odgovor. Ako ne nađete rješenje javite se .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 i. - SAOBRAČAJNI UDES

Datum objave: 12.08.2011 23:35:21
Slika
PITANJE:

Imam Opel Corsu 2002. god., 1.2. Bila je u jako dobrom stanju, bas cuvan auto, dok nisam mala saobracajni udes i, nazalost, auto dala u ruke pogresnog majstora. Krajnje loseg majstora i covjeka... On je mijenjao udarenu stranu auta, lagao da je stavio nove dijelove... Rekao je da je jednom morao prikljucivati ga na kablove jer je kod njega dugo stajao... Kada sam uspjela vratiti auto, na povratku kuci mi se, zbog tih njegovih "radova", zamalo zapalio akumulator... Mislim da je to namjerno uradio, bijesan sto nije uspio uzeti ogromne novce za posao koji nije obavio, jer su zice akumulatora bile ostecene kao da su udarane nekim predmetom, a zastitna plastika je bila tek tako ostavljena na motoru... U posljednjem trenu, jer je bila zima, sam shvatila da iz akumulatora nesto curi i da se iz haube dimi... Doslovno se cinilo kao da "cvrci" struja... Promijenili smo akumulator, ali ni tada radio motora nije radio kako treba... Znaci, posto ova Corsa ima na volanu komande za koristenje radija, one vise ne funkcioniraju... I kada manuelno podesavam stanice, ne rade kako su radile... Sta mislite da je posrijedi? Sta mi savjetujete da cinim? I jos nesto... Posto je auto udareno sa strane,jednim dijelom i u zadnji tocak, postoji li mogucnost, kako su mi neki rekli, da u nekom trenutku voznje izgubim kontrolu nad njim, jer ce zanositi u stranu...? Taj grozni majstor mi je tvrdio da je ostecen most, drugi je rekao da nije... Do sada sam nekako uspjela voziti na manjim relacijama i neku duzu od stotinjak kilometara, ali ja sama nisam osjetila nikakve smetnje... Napominjem da je uredno prosao pregled koji se vrsi prije registracije vozila... Srdacan pozdrav!

ODGOVOR:

Ako sumnjate u kvalitetu radova na Vašem vozilu , obavite kontrolu i po potrebi doradu na Vašem vozilu a radi Vaše sigurnosti. Najbolje bi bilo da kontrolu obavite u modernoj autoservisnoj radionici koja može precizno izmjeriti pojedine mjere na vozilu ( dijagonalna udaljenost kotača, uzdužna udaljenost kotača, odstupanje od simetrale ) . Nakon toga obavite kompjutorsko podešavanje geometrije prednjeg i zadnjeg ovjesa. Probleme koje imate s elektrikom i daljinskim komandama na volanu riješite kod kvalitetnog autoelektričara ili autoservisa. Uvažite mišljenje stručnjaka koji će pregledati vaše vozilo i dati prijedlog rješenja.  Drugi put kada postavljate pitanje upišite tražene podatke umjesto X .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - GASI SE

Datum objave: 13.08.2011 23:12:12
Slika
PITANJE:

Imam citoen xsaru 1,4 1999g,gasi mi se kad upalim klimu u vožnji(kada smanjujem brzinu,pri dodiru sa kočnicom ugasi se,čim pipnem gas upali se ponovo),a ponekad pri paljenju ima problema,do sada sam promijenio filter,bio sam kod majstora koji nažalost nije pomogao. l.p.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : filteri, tlak goriva, nečisti injektori, propuštanje na usisnom kolektoru, ECT senzor, aktustor minimuma, MAP senzor, senzor položaja laptirastog ventila, EVAP ventil rezervoara, mehaničko stanje motora, električna instalacija, ECU centrala. Najprije bih napravio dijagnostiku motora , nakon toga znali bi što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 1,9 D - OSTAO U RIKVERCU

Datum objave: 13.08.2011 23:06:59
Slika
PITANJE:

Bio sam na moru prilikom povratka zadimilo mi se iz lamele i auto je stao. Auto je marke audi b4 1995 godina dizel! Auto je prilikom vožnje normalno išao ali kad sam ga zaustavio ostao je u rikvercu koje je vaše mišljenje? Znam da je lamela bila pri kraju jer se je mučio na usponima !

ODGOVOR:

Ako je spojka istrošena što je jasno prema Vašem opisu , to nije razlog radi kojega ne možete izbaciti mjenjač iz rikverca . Ako je to stvarno tako uzrok su komanda za šaltanje ili istrošenje u mjenjaču. Ako nešto nije jasno javite se .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI- ULJE U MJENJAČU

Datum objave: 12.08.2011 23:30:06
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav za vas,imam dva pitanja a oba su vezana za mjenjac na audiu a4 iz 2003 triptronic 1.9 TDI 96kw.Dali se mjenja ulje kod te vrste mjenjaca ili se dosipa,i skoro mi se pojavio problem gdje prilikom saltanja iz N u R pocinje signalizirati na tabli u smislu blicanja svih opcija sto nije ranije i nece recmio ako prebacite u R nista se ne desava auto neide jeli dok ako vretim u N i lagano sasvim prebacim u R krene i ako i dalje signalizuje gresku,bio sam kod svog majstora nije da mu nevjerujem ali interesujeme bas detaljno sta se radi koja vrsta odrzavanja tog mjenjaca i da da nezaboravim rekao mi je da se radi o senzoru prnosa brzine.Zelio bih vase misljenje i naravno koliko je to komplikovano za promjenuti. Hvala veliko.

ODGOVOR:

Ulje u mjenjaču se redovito mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine. Ulje u mjenjaču treba biti originalno G 052 180 A2 . Ulje u mjenjaču može mijenjati samo stručnjak koji zna postupak i koji ima potrebnu opremu .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 25 1,4 i.- VODA U MOTORU

Datum objave: 12.08.2011 23:26:53
Slika
PITANJE:

Prije svega želio bih da pohvalim Vaš rad. Imam jedno pitanje vezano za Rovera 25, 2000 godište 1.4 benzin. Prije godin dana uradio sam veliki servis i nakon toga nije prošlo malo vremena počela se miješati voda i ulje motora.Na pregledu kod mehaničara ustanovljeno je kvar na diftungu na glavi motora.Promijenio sam diftung i uradio peglanje glave motora.Nakon godinu dana ponovo mi se pojavila voda u motoru.Da li je ponovo otisao diftung ili nešto drugo.Molim pomoć,Hvala

ODGOVOR:

Za očekivati je da je opet oštećena brtva glave motora . Slijedeći put ja bih ispitato ( pod tlakom ) glavu motora, blok motora ( dosjedna površina ) , ugradio najkvaliteniju brtvu glave, po potrebi stavio nove vijeke glave motora.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,4 16V - ČUDAN ZVUK NA LERU

Datum objave: 12.08.2011 23:23:38
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav velikom majstoru, mene muci sledece. Na mojoj octaviji 1.4 16v, 55kw, 172000km, se cuje cudan zvuk kada radi u leru. Tesko je opisati, nesto lupka (tk..tk..tk..tk..tk) u jednakom taktu, i primjetila sam da kada se motor zagrije na radnu temperaturu to se jedva cuje. Ne znam da li da se brinem, ili je to normalno. Motor inace nema nikakvih problema ili trzavica.... I jos jedno pitanje, koliko je normalno da motor potrosi ulja na 10.000km? Svako ima svoju pricu. Hvala na pomoci....

ODGOVOR:

Zvuk sličan ovome koji ste opisali najčešće dolazi iz mjenjača kada motor radi u leru i kada se zupčanici okreću bez opterećenja . Provjerite nivo i kvalitetu ulja u mjenjaču. Normalna potrošnja ulja na 10.000 km je do 2 litre.

na vrh Povratak na vrh

TOMOS A3 - PROBLEM VIJAKA

Datum objave: 12.08.2011 23:20:32
Slika
PITANJE:

Imam motor Tomos Automatic A3 problem.Da i ja bi to servis na motor, ja ne mogu odvrnuti vijke na poklopcu motora, jer su oštetili i vrlo zavijačeni.Prosim da mi reći.

ODGOVOR:

S odgovarajućim alatom i uz malo spretnosti svaki vijak se može odviti ( odšarafiti ) . Pokušajte sa sredstvom za otapanjem hrđe . Isti se zove sprey odvijač .

na vrh Povratak na vrh

OPEL COMBO 1,7 CDTI- IZGUBIO GAS

Datum objave: 12.08.2011 23:15:57
Slika
PITANJE:

Postovani, posjedujem Opel Combo 1.7cdti, 74 KW, 2007 god. sa 162 000km. Naime, prilikom lagane voznje "izgubio" sam gas i auto se prilikom usporavanja prema semaforu jednostavno ugasio. Provjerio sam sve kablove i tekucine ali neznam u cemu je problem. Cijela elektronika i dizne su promjenje prije mjesec dana. Kada okrenem kljuc, on samo vrti ali bez uspjeha da upali. U cemu je problem?? Bilo kakva informacija ili ideja je dobrodosla jer se trenutno nalazim u inozemstvu. Hvala na odgovoru! Marko

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : niski napon akumulatora prilikom startanja, sustav za blokadu paljenja ( ključ s transponderom, elektromagnetska antena , imobilajzer ) , faza motora, mehaničko stanje motora, zrak u sustvau goriva, relej dobavne pumpe, dobavna pumpa, filteri, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

VW BORA 1,6 i. - KATALIZATOR

Datum objave: 12.08.2011 23:11:14
Slika
PITANJE:

poštovanje postavio sam pitanje ranije ovo je dopuna naime na vw bora 2001 1.6 77kw/105ks, zbog zagušenja i lošeg protoka ispušnih plinova upalila mi se lampica na displeju. nalon pregleda auta tada jedino moguće je bilo da se izvadi keramika iz predkatalizatora i izreže odnosno ukloni drugi-zadnji katalizator tako da sada auto radi u leru dobro, dobro vuče i nema drugih problema osim jačeg rezonatnog zvuka iz auspuha-naravno lampica ostala svjetliti. pitanje: da li mogu očekivati probleme sa motorom i koje,da li vi imate potrebno i koja bi cijena bila sa ugradnjom,naravno pričamo o zamjenskim? naravno sada nemam novce ali prvi idu u nabavu dijelova koji su mi uklonjeni.

ODGOVOR:

Jedino što se može očekivati je da upravljačko računalo smanji snagu motora . Cijena zamjenskog odgovarajućeg katalizatora je oko 1.700,- kn . Vašim vozilom se mogu baviti nakon G.O. iza 25.08. 2011.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - ZAHVAT NA TURBINI

Datum objave: 12.08.2011 21:40:50
Slika
PITANJE:

Imam gola IV 1.9 TDI 66kw 1999 godina,imam ga 2 godine i 2 godine imam probleme s turbinom,znaci turbinu gasi tj. stavlja ju u safe mod kod neke odredene brzine 160,sad u zadnje vrijeme 120,ili prilikom nekih odredenih okretaja cca 3000,bio kod x mehanicara i niko nista nezna svi nesto nagadaju,meni je vec to dojadilo,pa sam ja i frend raskopali i uzeli turbinu s auta,i odnio sam ju kod nekoliko frendova mehanicar da vide kaj tu ne stima,sve je stimalo i nije jako zacadena jedino ona klapna je malo stekala,ali smo ju razradili i slozili i auto je isao ko lud i nije se gasila na velikil brzinama i pri velikim opterecenjima!Ali se kasnije malo palila,i sad smo ju mi poceli stelat na onom srafu koji je povezan s tom klapnom,i nastelali smo ju na nekih 2200 okretaja,tako mi je bilo najbolje,ali sad kad je tako nastelana opet se pocela gasit na nekih 3000 okretaja u trecoj brzini kod nekih 100 kmh,tako u svakoj brzini kod nekih odredenih okretaja,normalno ugasim auto opet upalim,opet vuce ko luda!opet smo tu klapnu razradili ali sad bez efekta,klapna ide ljepo,auto vuce ljepo ali se gasi,znaci svi senzori sve je u najboljem redu,sve stima,ali opet gasi!jedan frend mi je reko da bi mozda bio problem u,neznam kak se to zove ali laicki,u onoj salici di navlaci vakum,pa prek te klapne regulira paljenje turbine,ali i ta "šalica" je u redu koliko sam ja vidio i isprobao!Znaci zanima me sta bi sad moglo biti!zaboravio sam dodati kada je nastelano na onom srafu da turbinu pali na oko 3000 okretaja onda ju ne gasi,a ja ga rastegnem preko 5!ali kad je tako nastelana,nije dobro jer autu dugo treba da dode do 3000 okretaja bez turbine,i vrlo puno trosi jer se drzi u velikim okretajima,i nije zdravo za motor!!!Ako mozete reci ili predpostaviti sta bi sad bilo greska bio bih vam jako zahvalan!!!!

ODGOVOR:

Svaka turbina je tvornički podešena da radi  i stvara odgovrajući tlak . Ako je tlak turbine previsok upravljačko računalo motora ograničava snagu motora ( safe mode ) . Vi kao vlasnik vozila možete na svom vozilu raditi bilo kakve zahvate pa i proizvoljno podešavati i dorađivati turbinu jer Vas za to neće nitko kritizirat.  Kada se radi servis turbine obvezno se podešava i ventil za rasterećenje turbine i na taj način se regulira otvaranje navedenog ventila. Radi Vaše informacije na efikasnost turbine i efekt ubrzanja osim turbine i sustava za regulaciju turbine utjeću i drugi faktori i to : mehaničko stanje motora, suženje usinih kanala, nakupljena garež na ventilima, djelomično začepljenje auspuha, zabrtvljenost tlačnih cijevi od turbine do usisnog kolektora . Moj savjet je da provjerite mehaničko stanje motora i da po potrebi obavite servis i podešavanje turbine. Nakon Vašeg zahvata tlak turbine je sigurno previsoki.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - ELEKTR.INSTALACIJA ZRAČNOG JASTUKA

Datum objave: 12.08.2011 00:08:56
Slika
PITANJE:

Postovani srdacan pozdrav, cast mi je sto mogu da vam se obratim. Prateci vas sajt i odgovore koje detaljno dajete, nije tesko zakljuciti da ste veoma veliki strucnjak u domenu auto tehnike. Naime, posedujem citroen xsaru 1.4i; 2001 godiste, karavan sa kojom sam prezadovoljan.Na pomenutoj xsari imam 3 problema: 1.Pri paljenju prvi put posle duzeg stajanja moram operaciju startovanja da ponovim 2-3 puta. 2.Signalizacija AIRBAG je non stop ukljucena.Ispod sedista vozaca sam pronasao konektore koje kada pomerim pomenuta signalizacija se iskljuci, cak sam ih prskao kontakt sprejom, medjutim nakon pocetnog iskljucenja nakon par ukljucenja kontakt brave sve se vrati na staro.Da li smem raskaciti te dzekove i proveriti kontakte u njima, uz predhodno skidanje plus kleme sa akumulatora? 3.Hteo bih zameniti filter klime (ili polena ako je to isto),ali ne mogu da nadjem gde bi on mogao da bude, naravno ako to jedan totalni amater sme da radi da ne izazove neke negativne posledica. Postovani nadam se da ce te naci vremena da mi odgovorite. Srdacno vas pozdravljam i zelim vam sve najbolje.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti radi kojih motor teže pali su ; akumulator, elektropokretač, nečisti injektori, tlak goriva, MAP senzor, ECT senzor, potenciometar leptirastog ventila, mehaničko stanje motora, loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, električna instalacija od motora do ECU centrale. Napravite dijagnostiku motora . Za zračni jastuk najprije obavite popravak električne instalacije ispod sjedišta . Električne vodove direktno zalemite. Filter kabine se nalazi ispod pretinca ( ispred sjedala suvozača ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 2,0 - ZABLOKIRAJU KOČNICE

Datum objave: 12.08.2011 00:02:22
Slika
PITANJE:

Postovanje,imam renault senic 2.0 98 god i kada auto radi u mestu 15-20 minuta kocnice jednostavno zablokiraju i jedva krenem,ugasim auto i u roku od 10 min one popuste,to mi se vec par puta desilo od kako je majstor zamenio diskove,plocice,i glavni kocioni.Prednje kocnice blokiraju,hvala unapred na odgovoru. Ako odmah krenem i ne radi u mestu onda malo jako drzi,a cim duze radi to ga pomaknuti skoro ne mogu,jedino kad odstoji malo.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok je glavni kočni cilindar ( neodgovarajući ) . Mala vjerovatnost je neispravnost servo uređaja.

na vrh Povratak na vrh

KIA CLARUS 1,8 - NAPUKLA GUMA NOSAČA MOTORA

Datum objave: 11.08.2011 23:56:29
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić.Imam kia clarus 1.8 98g ponekad mi se dešava da ga nemogu ubaciti u 2,4i rikvarc ni kad je upaljen ni ugasan auto a kad ide ide normalno s tim da sam primjetio da mi je napukla guma na nosaču motora do kabine dali je to možda uzrok tog problema.unapred hvala.

ODGOVOR:

Nosač motora može biti uzrok otežanog šaltanja brzina. Uz nosač to mogu biti i istrošenja na polugama ili mehanizmu za šaltanje brzina. Najprije riješite nosač motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - BOSCH PUMPA

Datum objave: 11.08.2011 23:51:48
Slika
PITANJE:

PASAT 1998 19 TDI. BOŠ PUMPA CURI NA BRTVE . JA STAVIO DRUGE BRTVE AUTO VERGLA ALI NEĆE UPALIT.HVALA

ODGOVOR:

Moguće greške su : faza motora, početno podešavanje pumpe, zrak u sustavu goriva, loše odrađeni radovi na pumpi , loše mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 416 - KADA SE UPALI KLIMA, GASI SE

Datum objave: 11.08.2011 23:49:26
Slika
PITANJE:

pozdrav...posjedujem rover 416 iz 1997 godine koji ima problem sa paljenjem-naime motor dugo vrti dok upali(10-15sec)kada upali radi dobro dok ne pokušam stati naprimjer ne semaforu ili kada upalim klima uređaj dolazi do gašenja vozila.

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije bih ispitao stanje akumulatora i elektropokretača . nakon toga bih provjerio sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( kablove, svjećice, bobinu ) . Na kraju bih provjeravao sve dijelove sustava za ubrizgavanje goriva ( filtere, regulator tlaka goriva, tlak goriva, injektore, MAP senzor, potenciometar gasa, ECT senzor, senzor radilice, aktuator minmuma ) . Po potrebi bih ispitao i mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh