Danas je: 30.08.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

BMW MOTOR M20B25 - ISTROŠENJE KLIPOVA?

Datum objave: 28.09.2011 22:25:48
Slika
PITANJE:

bok pitanje,bmw motor m20b25 zanima me tolerancija potrosenosti klipa max-min,da ne kupujem nove klipove ako su ovi jos dobri...hvala

ODGOVOR:

Istrošenje klipova je vrlo rijetka pojava . Događa se samo kada se motor pregrije ili kada u cilindar ulazi rashladna tekućina. Redovita pojava je istrošenje cilindra . Na svakom klipu označena je nazivna mjera koju možete pročitati ili izmjeriti . Na samom klipu nije dozvoljeno nikakvo istrošenje .  Kada je motor novi i kada nema istrošenja ni na klipu ni na cilindru , zračnost između klipa i cilindra je 0,03 mm do 0,05 mm . Kada ta zračnost postane veća od 0,08 mm radi se obrada cilindra na prvu prekomjeru . Razlog za to je ovalnost cilindra ili cilindara . Samo zamjenom klipnih prstenova ne može se dobiti kvaliteta niti zadovoljavajuća kompresija . Odgovor na Vaše pitanje je da izmjerite istrošenost cilindra kalibriranim komparatorom i nakon toga ćete znati što treba raditi .

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - KONTAKT BRAVA

Datum objave: 28.09.2011 22:22:47
Slika
PITANJE:

pozdrav,zahvaljujem na prethodnim savjetima.sada imam problem kad stavim ključ u kontakt bravu.ključ ne ide ni lijevo ni desno,dakle ne daje kontakt niti se da upalit auto,niti se da otključat volan.da li se radi o mehaničkom kvaru brave ili je nešto ozbiljnije i kome se najbolje obratit ako se radi o mehaničkom kvaru brave?pozdrav

ODGOVOR:

Kontakt brava može zablokirati radi električnog dijela bravice i radi mehaničkog dijela bravice. Najprije se rješava električni dio bravice jer za to treba puno manje rada . Kada se električni dio demontira odmah se vidi da li je to bio uzrok ili nije. Na kraju ostaje samo mehanički dio bravice. Demontaža ovoga dijela je vrlo zahtijevna i ne može se napraviti u svakom servisu . Ako ne uspijete doći do rješenja možete se javiti i telefonom.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - ELEKTRONIKA ZA OTVARANJE STAKLA

Datum objave: 27.09.2011 22:57:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Audi A4, 1997 godište, nemam sreče s pronalaženjem elektronike za otvaranje stakla, pokvarena su mi vozačevo i suvozačevo staklo, da se otvorit,a neda povuč gore, pada. Gdje bi se mogla nabaviti oprema i financijski koliko dođe?

ODGOVOR:

Sve potrebne dijelove možete nabaviti u svakom ovlaštenom servisu ili skladištu dijelova . Potrebno je samo reći broj dijela ili broj šasije , odmah ćete znati i cijenu . Na taj način i sam nabavljam potrebne dijelove i sklopove. Nabavkom rabljenih dijelova se ne bavim .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC 1,6 16V - NE RADI VENTILATOR

Datum objave: 27.09.2011 22:56:17
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Imam nekoliko pitanja za svoj renault scenic 1,6 16 v, 2001 god. Naime prestao je raditi ventilator kabine ( ima klima automatic), provjerio sam osigurace i sve je ik. Inace se povremeno pali pa crkne i tako... Drugo pitanje je kod malo brzeg kretanja cuje se ispog auta neko cviljelje/ struganje. Da li bi mozda to bila lamela ili...puno hvala i veselim se odgovoru.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu ventilator kabine ima svoju upravljačku elektroniku koja je najčešće uzrok kada motor ventilatora ne radi . Postoje i drugi uzroci a to su otpornik na motoru ventilatora i električna instalacija motora ventilatora . U ovom slučaju najprije bih ispitivao elektromotor ventilatora i otpornik ventilatora a nakon toga električnu instalaciju i upravljačku elektroniku. Zvuk koji ste opisali kao struganje i cviljenje može nastati zbog : ispušnog sustava, nosača motora, pogonskih osovina, spojke, transmisije, ovjesa. Nakon pregleda Vašega vozila mogao bih točno reći o čemu se radi i predložiti rješenje. Ako želite mogu pogledati Vaše vozilo a to je za Vas besplatno.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - MOTOR SE GRIJE

Datum objave: 27.09.2011 22:52:35
Slika
PITANJE:

IMAM GOLFA 4 TDI 90 PS 2001.god I PROŠLE GODINE (u ljetnim danima) SAM PRIMJETIO DA KAD VOZIM POD PUNIM OPTEREĆENJEM (uzbrdica) MOTOR SE DOSTA GRIJE (tj. kazaljka se znala popeti između 100 i 110) PA SU U SERVISU USTANOVILI DA GLAVNII VENTILATOR NE RADI I PROMIJENILI GA. OVO LJETO ISTA STVAR I PROMIJENIO MI JE TERMOSTAT ALI NJIHOVO MIŠLJENJE JE DA TREBA MIJENJATI DIFTUNG I BRUSITI GLAVU PA ME ZANIMA DA LI JE TO NORMALNO U TIM SPARNIM DANIMA KAD KLIMA RADI , JER NA NORMALNIM TEMPERATURAMA RADI ODLIČNO, TEMPERATURA STANDARDNO NA 90. -ŠTO ZNAČI MIJENJATI DIFTUNG NA GLAVI I MIJENJATI GLAVU ?? -KOLIKA JE CIJENA OTPRILIKE I DALI ĆE MI POMOĆI BRUŠENJE GLAVE ???

ODGOVOR:

Motor se može grijati radi brojnih uzroka u vašem slučaju su to : nečist hladnjak ( izvana ,iznutra) nečist kondenzator klime  ( izvana ) , pumpa za vodu, cijevi rashladnog sustava, tremostat mora biti originalni, suženje na rashladnim kanalima glave motora, suženje na rupama na samoj brtvi glave motora . U ovom slučaju treba provjeriti i ispravnost pokazivača temperature jer se zna dogoditi da isti pokazuje veću temperaturu od stvarne. Zahvat na glavi motora treba ostaviti za sami kraj jer je to i najskuplji popravak .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - VIBRACIJE I LAGANI UDARAC

Datum objave: 27.09.2011 22:50:22
Slika
PITANJE:

Imam bmw 320d kraj 1999 m-podvozje imam jedan problem kad vozim u četvrtoj brzini ispod 2000 okretaja čujem lagane vibracije ozada,takodjer kad saltam iz prve u drugu cujem lagani udarac ozada...

ODGOVOR:

Morate pregledati kardansko vratilo , hardi zglob i križeve kardana. Uz to pregledajte srednji ležaj kardana i selen blokove zadnjeg mosta .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 1,6 i - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 27.09.2011 22:47:52
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav. Zanima me isplatnja plina u Peugeot 306 1.6 XS, 1997. god,sa prijedenih 205 000 km. Zanima me cijena ugradnje,moguce nus pojave na autu radi plina,koju vrstu plina ugradit,jer sam citao da ima vise tih vrsta. Hvala na vasem odgovoru.

ODGOVOR:

Plinski sustav koji ja ugrađujem je najbolji ali i najskuplji, za Vaše vozilo bi to bilo 14.000,- kn . Računicu o isplativosti ugradnje morate sami izračunati na osnovu godišnje kilometraže koju prevaljujete . Cijenu benzina znate, potrošnju benzina Vašega vozila sigurno znate . Cijena plina je 5,1 kn/l . Benzinski motor troši 10 % više plina nego benzina . Ubacite podatke u Prins kalkulator na našoj stranici, pa će Vam on izračunati. Na osnovu navedenih podataka možete lako izračunati godišnju uštedu kada se vozite na plin. Plin kao gorivo nema štetnih posljedica za motor.Detalje pročitajte na stranici pod Akcije/Novosti, kliknite na Saznajte više.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA PREMACY 2,0 DITD - NAPON NA GRIJAČIMA

Datum objave: 27.09.2011 22:42:34
Slika
PITANJE:

Poštovani nadam se da cete mi pomoc oko moje mazde premacy 2.0 ditd.Kad dam kontakt napon na grijace dode dijelic sekunde i nestane.Provjerio sam avo metrom i napon na releju .Takoder dode trenutak i nestane.DOK ONAJ ZELENI RELE U KUTIJI GDJE SU OSIGURACI RADI 5 -7 SEK.Inace auto ne signalizira nikakav kvar.S obzirom da se nesto razunin u struju bio bi zahvalan ako bi mi putem e poste poslali semu tog segmenta ili semu elektrike.Unaprijed zahvalan .

ODGOVOR:

Sustav grijača uz relej ima i svoju upravljačku elektroniku . Upravljačka elektronika dobiva podatak od senzora temperature motora koji šalje podatak o temperaturnom stanju motora . Kada je temperatura iznad +5° C grijači se praktično ne pale . Kada je temperatura niža grijači se normalno upale i rade koliko im dozvoljava upravljačka elektronika . Nemam mogućnost za slanje električne sheme za koju ste pitali .

na vrh Povratak na vrh

FIAT LINEA 1,4i. - PREGARAJU ŽARULJE

Datum objave: 27.09.2011 22:36:54
Slika
PITANJE:

Poštovani,vlasnik sam Fiat Linea 1,4i nezadovoljan sam sa signalizacijom! Ucestalo mi se javlja problem da mi zarulje neprestano pregaraju,prva ljeva,zadnja desna ili obrnuto,uvijek u nepar! sto poduzeti??

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba ispitati kontakte i konektore na navedenim lampicama . Po potrebi treba ispitati i stabilnost napona kojega stvara alternator.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 1,9 CDTI - PUCKETANJE IZ AUSPUHA

Datum objave: 27.09.2011 22:32:39
Slika
PITANJE:

Poštovanje gosp. Meić imam jedno pitanje, naime imam opel Zafiru 2007. godište motor je 19 cdti 100ks. sa predjenih 160 i kusur tisuca kilometara. Nedavno sam promijenio ulje i uljni filter kod majstora, usuo sam Shell diesel 5w30 ulje. I nakon toga kad sam došao doma ugasio auto čulo se lagano jedva čujno pucketanje iz auspuha koje je potrajalo minutu-dvije. Nakon par dana vožnje i dalje se čuje kad se ugasi auto ali puno rijeđe i kraće. Ovo nisam primjećivao dok nisam promijenio ulje, sad me zanima ima li to ikakve veze s tim ili je posrijedi nešto drugo? Lijep pozdrav i hvala!

ODGOVOR:

Zvuk koji ste opisali je normalna pojava i nastaje prilikom hlađenja ispušnog sustava . To se događa radi toplinskih dilatacija jer je ispušni sustav izložen velikim termičkim naprezanjima.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 i. - OBRTAJI MOTORA SKAČU

Datum objave: 27.09.2011 22:27:54
Slika
PITANJE:

Pozdrav godp.Meić,potrebna mi je stručna pomoć,pošto sam žensko i svi nesto mute,otišlo ovo,otišlo ono i te stvari.Imam slijedeći problem vozim mondeo 1,8 benzin-plin 85 kw,1997 karavan,problem je sledeci u pitanju sekvent,desava se da kad ujutro upalim na benzin treba neko vrijeme dok automatski prebaci na plin,to mi je jasno ali kad se desi faza prebacivanja na plin,obrtaji motora skacu od 500-1000 dok ja ne stisnem papucicu za gas malo jace i onda prestane,ne desava se stalno ali u zadnje vrijeme me nervira,pa me interesuje sta bi moglo biti.Majstor je promijenio svecice kaze orginal bosch.Hvala vam unaprijed

ODGOVOR:

Neposrednim uvidom na vozilu i nakon ispitivanja pojedinih komponenata mogao bih točno reći što je neispravno. Sada mogu samo spomenuti što sve može biti uzrok tome a to su : senzor temeperature motora, aktuator minimuma, TPS senzor leptirastog ventila, IAT senzor, MAP senzor, propuštanje na usisnom kolektoru, EVAP ventil rezervoara, električna instalacija motora, regulatortlaka goriva, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,8 i. - POKAZIVANJE GORIVA

Datum objave: 27.09.2011 22:25:43
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine. Imam nekih sitnijih kvarova na mom audiju A6 2.8 advance benzinac 142kw iz 1998 godine, prešao je 247000 km. Prvi kvar je kazaljka za nivo goriva u rezervoaru, čas padne na 0 i na bodru pokazuje 0 km da imam još goriva u rezervoaru,pa čas krene na četvrtinu ili poludi ode na pun rezervoar i ako imam malo više od pola rezervoara po mojoj proceni(imam ugrađen plin, tako da nije veliki problem ovo što se tiče stajanja na putu zbog nestanka benzina). Drugi kvar je displej borda sav je isprekidan uzdužnim linijama pa se nazire šta piše na njemu pogotovu kada je toplo,kada je hladnije malo je bolje. Treći kvar je migavci u početku su bili samo konstano svetleli dok se ne čukne iznad prekidača za sva 4 migavca sada ne rade dok se ne čukne pa mignu 2-3 puta i prestanu, predpostavljam da je automat migavaca a ono što me interesuje kako da dođem do njega,skinem onu plastičnu masku koja ide oko tih prekidača ali ne znam šta dalje? Unapred zahvalan i izvinjavam se na ovako dugačkom pismu. pozdrav

ODGOVOR:

Kazaljka za gorivo može nekontrolirano raditi radi slijedećih razloga : pad napona na električnoj instalaciji i konektorima , neispravna komanda pokazivača goriva u rezervoaru, konektori instrument ploče, sama instrument ploča , BSI računalo . Problem s zaslonom ( displeyom ) se ne može riješiti popravkom istoga nego zamjenom . Možda je najekonomičnije rješenje ugradnja druge rabljene ispravne instrument ploče. Problem sa žmigavcima je automat žmigavaca . Isti se demontira tako da se izvuće iz ležišta ( ne postoje nikakvi vijci koji ga fiksiraju ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA III - PAŠU LI FELGE?

Datum objave: 27.09.2011 22:21:27
Slika
PITANJE:

Poštovani, kupujem čelične felge za Lagunu III. i našao sam povoljno od Citroena C5, pa me zanima da li te felge pašu na moju lagunu prema broju rupa razmaku između rupa... Pozdrav Damir

ODGOVOR:

Siguran način da provjerite da li Vam odgovaraju spomenute felge je da na Vašem vozilu demontirate jedan od kotača i da umjesto njega stavite felgu koju mislite kupiti . Na taj način čete znati broj rupa, udaljenost rupa, promjer dosjeda koji ide ne glavčinu, dali navedena felga zapinje za kočna kliješta. Sve drugo je samo teorija i nagađanje. Ako želite donesite felgu, mi Vam možemo to provjeriti.

na vrh Povratak na vrh

SEAT LEON 2,0 TDI PD - TEST ISTROŠENOSTI MOTORA

Datum objave: 27.09.2011 12:03:21
Slika
PITANJE:

Seat leon 2.0tdi 2007god. 170 ks,125kw,trenutno ima 103 000km,Automobili na 10 000km potroši 2dcl ulja i sad zanima me jeli dozvoljeno mjerač ulja vaditi van ,navodno se tako može vidjeti kvaliteta motora ,ako puše dim van onda kao nešto nije u redu ,takve mi stvari nikad nisu bile jasne ? unaprijed hvala na odogovoru

ODGOVOR:

Test koji ste spomenuli za kontrolu istrošenosti motora ne znači ništa i ne možete na taj način zaključiti ništa . Istrošenje se može utvrditi mjerenjem kompresije i testom propuštanja cilindara. Potrošnja ulja koju ste naveli je zanemariva i ne smatra se potrošnjom.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,6 i. - TROŠI AKUMULATORE?

Datum objave: 26.09.2011 23:05:42
Slika
PITANJE:

imam fiat punto 1995.elx1.6 90ks...molim vas pomozite...:(kad god ga hocu upaliti,moram na guranje...potrosio mi je vec par akumulatora...neznam sto bih...zanima me moze li to biti do elektronike,jer znam da ona nije u redu?

ODGOVOR:

Ako nemate potrebno znanje i odgovarajuću ispitnu opremu teško je otkriti kvar na Vašem vozilu. Moguće neispravnosti su : regulator napona , alternator, neki veliki potrošač koji vuče veliku struju iz akumulatora, elektropokretač, električna instalacija, upravljačka centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,8 16V - NEKADA PALI, NEKADA NE

Datum objave: 27.09.2011 22:18:43
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Imam opel astru 1,8 16v 92kw već četiri godine i za to vrijeme nisam imao značajnijih problema. samo redovite servise. prije par dana mi sa auto ugasio u voznji iz cista mira i nije htio da upali. na kontrolnoj ploci se upalila narandzasta lampica sa kljucem za servis koja je blinkala a pored nje se upalila lampica od kilera.primjetio sam da se upalio ventilator od hladnjaka klime i nije se htio ugasit dok nisam skinuo klemu sa akumulatora. nakon nekog vremena auto je normalno upalio i normalno se ponašao kao da se nista nije desilo da bi se nakom predjenih 15-tak kilometara ponovo ugasio. i tako sada stalno nekad hoce da upali a nekad ne. jos sam primjetio kad nece da upali neradi mu ni instrument temperature motora ni obrtomjer. bio sam u servisu i kacili su ga na racunalo ali ni oni nisu sigurni sta je u pitanju. sumnjaju navodno u glavni kompjutor motora. ako ste imali slican slucaj molim za savjet Pozdrav

ODGOVOR:

Vaše vozilo je u ovakvom stanju nepouzdano i nije za sigurnu vožnju . Moj savjet je da vozilo odvezete u renomirani servis koji ima stručno tehničko osoblje . Vi trebate omogućiti servisu da može imati Vaše vozilo i više dana kako bi u kritičnom momentu mogao ispitati zašto se motor gasi . Moguće neispravnosti su : relej ECU centrale, senzor radilice, električna instalacija, konektori, relej pumpe goriva, pumpa goriva, tlak goriva, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,8 i. - UVLAČIO JE FALŠ ZRAK

Datum objave: 27.09.2011 12:04:59
Slika
PITANJE:

POZDRAV prije svega da vam se zahvalim na besplatnim savjetima Imam pitanje vezano za Audi 80 1,8 83kw ajnspric 89god. Kupio sam audi prije pola godine i bila mu je puknuta guma sto ide na k-glavu i uvlacio mi je fals zrak i auto je treslo. zamjenio sam tu gumu i auto je smanjilo trest. i tako sam vozio mjesec dana sve je bilo ok i poslije mjesec dana opet pocne tresti i odem do majstora i on odvrne saraf za regulaciju zraka bude mastan ocisti ga vrati i malo gas podesi da bude sve ok . Ali opet prodje izvjestan period i opet pocne zezati cak i dok vozim sve radi ok al kada hocu da stanem auto se zatrese i osjetim na volanu posto je servo ko da postane teze okretati izgubi snagu. isto tako na leru trese ne ravnomjerno radi. A problem je sto hocu da ugradim plin i volijo bi da je motor idealan prije ugradnje. Molim za pomoc sta da radim.Hvala unaprijed..

ODGOVOR:

Ako Vaše vozilo ima sustav ubrizgavanja ke-jet tronic , kupili ste vozilo s najkompliciranijim sustavom ubrizgavanja. Za taj sustav je teško pronaći servis i osobu koja to može servisirati i koja ima potrebnu servisno dijagnostičku opremu . Uz to za navedeni sustav ne postoje rezervni dijelovi , može se kupiti samo kompletan ke-jet tronic tvornički repariran a njegova cijena je veća nego što ste Vi platili vozilo. Žao mi je ali to je tako .

na vrh Povratak na vrh

NISSAN ALMERA 1,4 i. - OBRTOMJER SKAČE NA 8000

Datum objave: 26.09.2011 23:02:12
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Posedujem Nissan almeru 1.4 proizvedenu 1997god.U poslednje vreme primetio sam da se pokazivač broja obrtaja ponaša nenormalno. Motor radi normalno, a obrtometar skače na 8000 obrtaja. Neki put radi savršeno ali većinom ne. U mestu gde živim nema u blizini servisa za nissana. Ako može neki savet? Unapred hvala!

ODGOVOR:

Mogući uzroci nekontroliranog rada brojača okretaja motora su : nestabilan napon ( niski ili visoki), pad napona na konektorima instrument ploče, loši kontakti na kutiji osigurača, sama instrument ploča kao uzrok .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. - MUTNA VODA

Datum objave: 26.09.2011 23:00:21
Slika
PITANJE:

postovani gospodine meicu pre svega veliki pozdrav i podrsku i ako mozete da mi pomognete u pitanju je renault tvingo 1.2 kubika 98 god kupio sam ga skoro i kada sam otvorio bocicu od vode prvi put ugledao sam da je voda mutna i da ima nekih masnih naslaga to sve ne bi bilo cudno ja bi pomislio da dihtung glave ali motor ne trosi kap ulja ne trosi vodu ne grije se uopste temperatura je uvek na normali lijepo vuce da li mozete reci sta da radim pozdrav

ODGOVOR:

Ispustite nečistu rashladnu tekućinu , dobro isperite rashladni sustav ako treba i više puta , po potrebi upotrebite i sredstvo za čišćenje rashladnog sustava ( može se kupiti u autodijelovima ) . Kada rashladni sustav bude potpuno čist stavite novi antifriz gradacije za -40°C . Nakon toga pratite stanje u ekspanzionoj posudi.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,9 SDI - GDJE NASTAJE BUKA?

Datum objave: 26.09.2011 22:58:30
Slika
PITANJE:

postovani, imam Seat Ibizu SDI 1,9 (2000 god.). Pri voznji, na 2000 obrtaja se cuje buka koja prestaje kad kazaljka predje 2000 obrtaja, dok prilikom pustanja gasa se ta buka povecava kad se kazaljka spusti na 2000 km. Majstor koji odrzava vozilo je vec pregledao auspuh koji je ok, zracne filtere itd. Ustanovio je da buka dolazi iz motora ali ne vise od toga. Da li imate indikaciju sta bi mogao biti uzrok? Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Ako buka dolazi iz motora mogući uzroci su : klipni mehanizam, bregasta osovina, razvodni mehanizan, radilica i ležajevi radilice. Osnovni zadatak Vašega majstora je da utvrdi gdje, kako i zašto nastaje buka . Nakon toga treba predložiti rješenje i otkloniti kvar. Ja bih tako napravio da imam priliku .

na vrh Povratak na vrh