Danas je: 23.07.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT MEGANE 1,6 i. - GASI SE

Datum objave: 18.08.2011 19:33:54
Slika
PITANJE:

Postovanje! Imam veliki problem sa renault megan 1.6 ben,gasi se u voznji,i onda tesko upali,ne zanam sta mu je,to inace vozi kcerka u bosni,a ja sam kao sto vidite po adresi u kopenhagenu,bio ljetos dolje na odmoru niko nije znao ili hteo da to rijesi,to se ne desava bas cesto ali se desava,takodje imam problem i sa lampicom od obrtaja nekad sam dize kompresiju na 1500 obrtaja a nekad normalno radi na 600 a to sve sam radi,i sad se kao sto rekoh poceo sam gasiti. molim vas za bilo kakav savjet sta bi moglo biti. pozdrav,radan

ODGOVOR:

Vašim vozilom se treba baviti stručna osoba koja može nakon dijagnostike motora točno utvrditi što je neispravno i nakon toga predložiti rješenje. Moguće ne ispravnosti su : filteri, injektori, regulator tlaka goriva, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, mjerač mase zraka, aktuator minimuma, potenciometar gasa, brtva usisnog kolektora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 - RAZLIKA U MOTORIMA

Datum objave: 18.08.2011 15:36:22
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Mejicu molim vas da mi objasnite razliku izmedju HDI motora koji se ugradjuje u pezo 406 od 99 god i td motora takodje iz 406 pezoa, ali koji se ugradjivao do 99 god. Rijec je o 2.1 motoru sa lukasovom elektronskom pumpom - da li je on preteca HDI motora ili je on iste konstrukcije kao i motor 1.9 td koji se takodje ugradjivao do 99 god. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Spomenuti motori su potpuno različiti . Uz velike mehaničke razlike još veća razlika je u sustavu dobave goriva. HDI motor je Common Rali i ima električne dize. Ima visokotlačnu pumpu koja stvara tlak od 1.800 bara, ubrizgavanje goriva je direktno u cilindar, sustavom upravlja računalo. Motor 2,1 TD ima mehaničke dize, tlakovi ubrizgavanja su 130 bara, gorivo se ubrizgava u glavu motora, Visokotlačna pumpa EDC Lucas mora biti u fazi i sl.  Još bih mogao navesti barem dest stranica teksta o različitostima spomenutih motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - ULAZI VODA U KABINU

Datum objave: 18.08.2011 15:32:54
Slika
PITANJE:

Pozz,imama par pitanja ako bi mi mogli odgovoriti na njih!Radi se o Audiju A4 1997 god.Sa desne strane,znači tamo gdje je zračni filter ulazi mi voda u kabinu,kod pranja auta,ako ide jako kiša,i prvo nisam znao gdje al kad sam uzeo van zračni filter sam vidio da je unutra voda pa pitam šta poduzeti uvezi toga.Drugo,lampica za gorivo.Kad dam kontakt ona gori al kad mi pokazivač goriva dođe do crvenog,do rezerve ona mi se neče upaliti?I zadnje,armatura u kabini.Čuje se pucketanje u njoj,kod zavoja,kad strese auto,koda nebi bila dosta pričvrščena?Jel moguče to zato jer je več star auto?Zahvaljujem unaprijed i svaka vam čast.

ODGOVOR:

Voda može ulaziti u vozilo na nakoliko načina. Najprije bih pregledao kučište filtera kabine, nakon toga cijevi za odvod vode iz međuprostora kod grijača, spojeve na karoseriji kod grijača. Ako se ne pali kontrolna lampica za rezervu goriva ispitao bih plovak u rezervoaru i električnu instalaciju pokazivača goriva. Zvuk instrument ploče ( pucketanje ) se može čuti kada instrument ploča nije dobro fiksirana ili kada postoji veliko trenje između ploče i dosjeda na konzoli.

na vrh Povratak na vrh

KIA SEPHIA 1,6 i.- VODA KOD SUVOZAČKOG MJESTA

Datum objave: 18.08.2011 15:29:13
Slika
PITANJE:

posjedujem KIA Sephia 1.6 1996 godina, naime pocele su mi se javljati kapljice vode ili neke tecnosti koja je slicna vod u unutrasnjosti ispod instrument table na suvozackom mjestu, isto se desava i kada klima radi i kada je samo na ventilaciji, molio bih vas za pomoc

ODGOVOR:

Navedene kapljice jesu voda odnosno kondenzat . Isti nastaje kada radi klima uređaj a pojavljuje se radi začepljenosti drenažnih cijevi koje odvode kondenzat iz vozila . Pregledajte navedene cijevi koje se nalaze ispod konzole u neposrednoj blizini isparivača.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - LUPANJE IZ MOTORA

Datum objave: 18.08.2011 15:06:53
Slika
PITANJE:

dobar dan postovani gospodine meicu evo trazim resenje ali nemam odgovor pa evo i vas da pitam za savet.imam audi A4 v6 155cv 2002god karavan i preso je 130000km odrzavam servis sve u roku na vreme kad sam zamenio filtere i ulje posle 700 km auto je promenio zvuk izgubio snagu i opceo nenormalno da lupa u levoj glavi kao da je odkinuo ventil.upali normalno ali nonstop lupa ima jako uzasan zvuk pomislio sam da je turbo ali nije upalio ni lampu za ulje nije ni podigo temperaturu ni nista samo lupa pa sam hteo da mi kazete neki savet i od ceka je moguce desiti se tako nesto,i ako je to kako je moguce odkloniti kvar sta zameniti.unapred hvala

ODGOVOR:

Svako lupanje iz motora treba shvatiti vrlo ozbiljno . U ovom slučaju predlažem da motor uopće ne palite dok ne dođete do servisa jer mogu nastati još znatno veća oštećenja. Mogući uzroci su : bregasta osovina, razvodni mehanizam, hidropodizač, ventil, klip . Neposrednim uvidom stručna osoba će odmah prepoznati kvar i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 16V - SAM POVEĆAVA BROJ OKRETAJA

Datum objave: 18.08.2011 14:58:30
Slika
PITANJE:

Dobar dan! Ovako... Imam cudan problem. Vlasnik sam opel tigre 1.4 16v, 96 god. Motor mi povecava brojeve bez da diram papucicu gasa. To se desava kad sam u voznji i povecava se do jedno 2000rpm. Kada potpuno stanem vraca se u normalu, a kada sam u leru i naprimjer stojim na nizbrdici i krenem bez da diram papucicu gasa ono se pocne dizati! U cemu je problem? Unaprijed se zahvaljujem!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu bih ispitao slijedeće : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, aktuator minimuma, EVAP ventil rezervoara, senzor položaja leptirastog ventila, tlak goriva . Nakon toga po potrebi može se još ispitati električna instalacija od motora do ECU računala.

na vrh Povratak na vrh

MITSUBISHI COLT 1,3 12V - KARBURATOR ?

Datum objave: 16.08.2011 22:03:54
Slika
PITANJE:

pošovani imam mitcubishi cilt 1.3 12v 90 god do prije par dana je auto normalno radio jedino mi je znao cukat u vožnji i obrtmjer mi je bio oko 1000 obrtaja a danas ujutro sam upalio auto i odjednom na semaforu se obrtaji skočili od 2500-3000 i kad ga ugasim on ko da idalje dobiva gorivo pa neče da se ugasi tek nakon par sekundi pa sam stavio drugi karburator sa elektronskim čokom on radi ali ler pada pa raste dali je to možda u pitanju vakumi ali i dalje mi cuka pa mi se auto gasi molim vas pomozite šta da radim

ODGOVOR:

Naveli ste mnoge detalje i radi toga bi trebalo obaviti kompletnu dijagnostiku motora a to znači : ispitati mehaničko stanje motora, ispitati sustav za stvaranje iskre na svječicama, ispitati sustav dobave goriva. Ako ste sigurni da vaše vozilo ima klasičan karburator tada je uzrok sigurno sam karburator i vakumi koje ste naveli . Ako niste nikada do sada to radili teško ćete se snači u tome jer je karburator jako zahtijevan za podešavanje. Uputa u pisanoj formi bi bila jako dugačka i ne garantira uspijeh .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - NEMA SNAGU

Datum objave: 16.08.2011 22:01:14
Slika
PITANJE:

Postovani, imam reno lagunu 1.9 dci i vozim je vec dve godine. Kada sam je kupio sve je bilo u redu, veoma je bio potezan auto i bio sam siguran u preticanju automobila. Medjutim, to se promenilo, automobil jako lose ide, jednostavno nema snagu a ja neznam sta mu se desava. Cesto mu se pali lampica na instrument tabli gdje pise otprilike #faild in fuel injection#. Do nekih 110 kilometara na sat se nepali ali posle te brzine obavesti me i zvucno a i na displeju instrument table u vidu gore navedene poruke. Vase misljenje bi mi mnogo znacil. Unapred zahvalan, Bane

ODGOVOR:

Slabo ubrzanje i slaba snaga motora može se dogoditi radi brojnih razloga i to : mjerač mase zraka, niski tlak turbine, senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, sustav za upravljanje turbinom, filteri, dize , ostalo. Na Vašem vozilu najprije bih napravio dijagnostiku motora a nakon toga bi se točno znalo što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 i.- ZAMJENA ZUPČASTOG REMENA

Datum objave: 16.08.2011 21:55:41
Slika
PITANJE:

Postovanje gosp. Mejic Auto koje posjedujem je Hyundai accent 1.3 ls(75hp)god. proizvodnje je 1997. Auto je presao 205000 tkm i da kucnem u drvo, do sada je sve u redu. Auto mi je poceo malo vise dimiti, npr. kada ga upalim i ostavim da radi na leru par minuta i onda stisnem gas, izbaci dosta dima. Poceo je i ulja trositi. Zamjenio bih gumice ventila i vidio hoce li se sto promjeniti a trebam skidati zupcasti remen sto nije problem, nego njegovo ponovno postavljanje, jer nikada to nisam do sad radio. Mozete li mi pomoci ili dati savijet kako se zupcasti remen postavlja. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Na ovome motor nije teško staviti motor u fazu i zamijeniti zupčasti remen. Postoje samo dvije oznake i to jedna na remenici radilice a druga na remenici bregaste osovine. Kada demontirate remenicu radilice za kanalni remen i kada skinete zaštitni poklopac zupčastog remena vide se svi detalji. Laganim okretanjem radilice vidjeti ćete oznaku na remenici zupčastog remena radilice. Ista se treba poklopiti s oznakom na prednjem poklopcu motora . Točan položaj je kao kada je mala kazaljka sata na jedan sat. Kada je to tako tada se poklope i oznake na bregastoj osovini a to je kao kada je mala kazaljka sata na četiri sata.  Dakle to je točan položaj faze motora.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - VAKUUM PUMPA

Datum objave: 16.08.2011 21:51:04
Slika
PITANJE:

Dobar dan imam jedan problemcek pa bi zatrebao pomoc vozim Octaviu 1.9 tdi 2006god 90KS i tjekom voznje je samo otkazala turbina i upalila se lampica samodijagnostika motora spojili ga na dijagnostiku i izbacio da je turbina riknula uglavnom majstor reko da nije turbina nego nekakva vakuum pumpa na turbini koja nepali turbinu ja gledam na internetu izbacuje mi cjelo vrijeme da je vakuum pumpa za kocnice tak da nemogu ovo nac niti cjenu raskopali smo egr ventil i bio je doslovno zatrpan čađu to se sve pocistilo al opet nevuce i nema snage nemoze razvit vise od 150 km/h kad i postigne tu brzinu on ko da mu uzima gas i usporuje... pa sad dali znate mozda sta bi moglo bit i otprilike ak znate o cemu pricam kak se tocno zove taj dio da progooglam malo o njemu. i mnogi mi rekli da pregledam crijeva vakuuma al na pogled se cine uredu da nisu trula i nepustaju nigdje pa dal se to tak pregleda ili ima neka sprava. unaprijed hvala i same pohvale autu ima 162 xxx km i do sad nikad nikakvih problema osim ovog!! lijep pozdrav i hvala jos jednom

ODGOVOR:

Većinu radova na vozilu ne možete napraviti amaterskim znajem, dobrom voljom i bez odgovarajuće baze podataka i servisno dijagnostičke opreme.Kada bi to bilo moguće ne bi postojala ozbiljna struka koja se bavi servisnom djelatnošću . Ovime Vas ne želim obeshrabriti i odvratiti od plana da sami popravljate Vaše vozilo . Na žalost neman nikakav link niti adresu s Googla koju bih Vam predložio. Do svih podataka dolazim na način da da ih vrlo skupo nabavljam. Prvo što treba napraviti na vašem vozilu jest izmjeriti tlak turbine . Ako je tlak niski ispituje se Wastwgate ventil za rasterećenje a nakon toga i elektropneumatski ventili koji upravljaju radom turbine . Vakuum pumpa koju ste spomenuli može se nabaviti eventualno kod servisera koji rade isključivo turbine.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO 1,9 HDI - LUPANJE PRI KRETANJU

Datum objave: 16.08.2011 21:46:40
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine Meiću,vlasnik sam automobila Citroen Berlingo 1.9 hdi 2001.godina,kada upalim auto bude sve u redu i kad krenem nešto počne lupati kao uzastopno ponavljanje slova RRRRRRRRRRR,ali u vožnji se to ne događa,kada sam radio redoviti servis rekao sam to mehaničaru on je spojio na dijagnostiku i rekao je da je sve u redu.pozdrav

ODGOVOR:

Lupanje koje ste opisali nemože nijedan mehaničar otkriti kada se spoji sa servisnim kompjutorom. Spomenuti zvuk se može otkriti kada se sjedne u vozilo i napravi probna vožnja. U ovom slučaju bih sumnjao u transmisiju mjenjača ili nazubljeni vjenac ( rotofonika ) na radilici.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES CLK - PREGLED PRIJE KUPNJE

Datum objave: 16.08.2011 21:35:33
Slika
PITANJE:

htio bi kupiti mercedesa clk 2003 god. na sto da obratim pozornosta prilikom kupnje? kako mogu znati jel sve uredu ako ga ne spojim na koomp?

ODGOVOR:

Kada kupujete rabljeno vozilo morate gledati sve detalje. Ne postoji način da sami ispitate pojedine dijelove , sklopove i sustave . To nije moguće ni pomoću kompjutora kojega ste spomenuli. Stručni i detaljni  pregled možete obaviti jedino u servisu . Takve pregleda radimo često i zato mogu reći da se na taj način mogu izbjeći mnogi rizici .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA CLASSIC 1,4 i.- ULJE CURI PO ISPUŠNOJ GRANI

Datum objave: 16.08.2011 21:29:30
Slika
PITANJE:

Opel astra 1.4 classic Curi mi ulje iz poklopca ventila po ispušnoj grani,što se može dogoditi, kad curi ulje po ispušnoj grani.Hvala

ODGOVOR:

Događa se da se gubi ulje iz motora, da neugodan miris ulazi kroz ventilaciju u kabinu i tada osobe u vozilu to udišu što svakako nije zdravo. Vozilo ne može proći tehnički pregled . Takvo vozilo zagađuje Vašu neposrednu okolinu . Brtva poklopca ventila nije tako skupa a da je Vi ne bi zamijenili.Drugi tjedan poćinjemo raditi, pa ako želite javite se.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 - VODA KOD SUVOZAČA

Datum objave: 16.08.2011 17:24:14
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI GOSPODINE MEIĆ IMAM PROBLEM SA AUDIEM A6 CURI MI VODA KOD SUVOZACA A NEZNAM ODAKLE DALI IMATE RJESENJE ILI STE IMALI TAKAV PROBLEM KAKO DA GA RJEŠIM VEC MI SE CJELI AUTO OSJETI PO USTAJALOJ VODI I DA AUDI JE 98 GODINA

ODGOVOR:

Ako u vozilo ulazi voda kada pada kiša mogući uzroci su : brtva vozačkog stakla, začepljeni odvodni kanali za vodu koja dolazi s krova vozila i kroz prednju haubu , začepljeni odvodi u bočnim vratima ( najčešće prednjim ) , kućište filtera kabine ( loše brtvljenje ) . Ako imate pojavu da voda ulazi u vozilo kada nema kiše tada je uzrok začepljenje drenažnih cijevi za odvod kondenzata . Kondenzat se stvara kada u vozilu radi klima uređaj .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,8 D - VISOKOTLAČNA PUMPA

Datum objave: 15.08.2011 22:45:20
Slika
PITANJE:

da li je moguce da mi je otisla lukasova bosh pumpa na ford eskort 1997 god. da li ona brzo strada jer je auto poprilicno ocuvano . problem je nastao kad mi je pocela curiti nafta na predjelu pumpe bar ja tako mislim . isao sam majstorima ali oni traze anormne cifre samo da bi mi skinuli i prepakovali kako kazu pumpu . i jos nesto moja se pumpa ne zove bosh nego lukas. unaprijed zahvalna i molim za pomoc!!!!

ODGOVOR:

Na vozilu je sve moguće i sve ima neki rok trajanja . Dobra stvar je što se pojedini sklopovi kao što je visokotlačna pumpa mogu uredno popravlljati i servisirati . Kada budete servisirali visokotlačnu pumpu , to povjerite najstručnijem i najkvalitetnijem servisu . Takav servis daje i garanciju na urađeni posao. Kvalitetan popravak je uvijek najjeftiniji bez obzira koliko ga platili a nestručan i nekavalitetan rad je uvijek najskuplji.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT ESPACE 3,0 V6 - UGRADITI ELEKTRONSKI MODUL

Datum objave: 16.08.2011 17:22:08
Slika
PITANJE:

Poštovani,imam Renault Espace 3,0 V6 1997.godište i ima ugrađen plin,neki dan sam nasipao plin i benzin,no međutim za dva dana se benzin potrošio,ali se uopće nisam vozio na benzin nego na plin,usipao sam benzin jučer i sada je sve u redu,mene zanima što se događa? Također pokazivač potrošnje benzina pokazuje da treba nasuti benzin, a kad stanem i ponovo krenem, pokazivač pokazuje da benzina ima. Pozdrav!

ODGOVOR:

Vaše vozilo prati količinu goriva u rezervoaru uzimajući u obzir prijeđeni put ( kilometre ) . Računalo ne zna da Vi vozite na benzin . Zato kazaljka pokazivača goriva ide prema nuli iako se benzin ne troši. Na to se morate naviknuti ili treba ugraditi elektronski modul u sustav pokazivača goriva koji bi radio korekciju .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 CDI- NEPOUZDANA DIJAGNOSTIKA MOTORA

Datum objave: 15.08.2011 20:18:36
Slika
PITANJE:

Poštovanje...uzimam automobil e klasu 98 godina 22ocdi,interesira me dali mogu postići neku zadovoljavajuću kontrolu motora na licu mjesta tj.mislin otvorit čep od ulja dok motor radi i pitanje bi moje bilo dali smije dimit toliko da baca čep u zrak ili to nije neka mjera za uspješnost ili ga stavit skroz sa strane ....i pitanje broj dva dali smije bacat ulje na otvor za ulje livat pošto mu je gore bregasta osovina...hvala na mogućem odgovoru

ODGOVOR:

Kada se otvori čep za dopunu ulja normalno je da će izlaziti kapljice ulja a može se osjetiti i tlak . Tlak ne smije biti preveliki jer bi to bio znak loše kompresije i istrošenosti klipnih prstenova . Bolji način kontrole bi bio da odspojite cijev oduška od ulja i kroz nju se može osjetiti mali tlak uljnih para . Vide se također i uljne pare . Sve to nije pouzdana metoda za dijagnostiku motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 TD- SLABIJE UBRZANJE

Datum objave: 15.08.2011 20:10:27
Slika
PITANJE:

Pozdrav za majstora,vozim Ford Mondeo 1.8TD 1997.g.dve godine.Vec6-7meseci auto nema startnost uzbrdo,pri preticanju,niti ima ono ubrzanje kakvo je imao,a ni zvuk kada se ukljuci turbina pri ostrijem dodavanju gasa,ne trosi ulje,mada ima malo ulja iza filtera goriva na nekin crevima.Kod majstora nisam isao vec vozim ovako kako ide,mada mi se cini da ponekad ide dosta bolje.Ako bi moglo neka upustva ili naznake sta bi najverovatnije moglo da bude.Hvala na strpljenju.

ODGOVOR:

Činjenica je da Vaše vozilo ima 14 godina . Radi toga bi bilo dobro da ispitate mehaničko stanje motora i to : fazu motora,  podešenost ventila, kompresiju, čistoću usisne grane, čistoću usisnih kanala, stanje ispušnog sustava, tlak turbine, stanje same turbine . Nakon toga ispitajte dize a po potrebi i visokotlačnu pumpu. Sve su to razlozi radi kojih motor nema potrebnu snagu.

na vrh Povratak na vrh

VW BORA 1,9 TDI - NE RADI ZADNJI POGON

Datum objave: 15.08.2011 20:07:12
Slika
PITANJE:

postovanje, imam boru 99god 4motion tdi 85kw i slucajno se zatekao na sklizavoj uzbrdici i utvrdio da mi neradi zadnji pogon, odnosno ga ne ukljuciva. dali postoji nekakav senzor ili tome slicno da se provjeri. hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu se zadnji pogon ukopčava automatski i u pojedinim prilikama . Sustav radi pomoću dvije visko spojke koje rade pod nadzorom računala. Dijagnostikom sustava 4motion može se utvrditi što je neispravno ( mehanika, elektrika , elektronika ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - NEKAD RADI NA DVA CILINDRA

Datum objave: 15.08.2011 20:00:48
Slika
PITANJE:

Dobar dan,imam renalt megan 97.Nekad auto radi ko na dva cilindra i ima uzasan zvuk ugasim ga malo pricekam i dalje sve normalno.Nekad se to dogodi par puta na dan a nekad ne.Kad se to dogodi obrtaji idu dole gore pa se auto cak i ugasi.Unaprijed vam hvala.

ODGOVOR:

Mogućih neispravnosti može biti više a to su : regulator tlaka goriva, injektori, svjećice, bobina, MAP senzor, ECT senzor, potenciometar gasa, električna instalacija , mehaničko stanje motora. Na Vašem vozilu najprije bih napravio dijagnostiku motora a nakon toga bih točno znao o čemu se radi . Na kraju ne bi bilo teško otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh