Danas je: 02.08.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF II - SPUŽVA NA KLAPNAMA VENTILACIJE

Datum objave: 24.07.2011 16:19:09
Slika
PITANJE:

poštovani kolega imam golf 2 i imam problem sa klapnama u kutiji sistema za grijanje na kojima je bila nalijepljena spužva i tako pohabana izišla kroz ventilacijske otvore meni treba savjet osobe kao što ste vi što da nalijepim na te iste klapne a da to bude sigurno i funkcijonalno naravno ja vam se unapred zahvaljujem

ODGOVOR:

Naljepiti možete bilo koji materijal koji dobro brtvi i kojega neće odnijeti struja zraka ventilacije. To mogu biti spužvaste ili pjenaste ( mekane ) brtvene trake . Bitno je da se iste ne odlijepe . Po potrebi upotrebite neko jače ljepilo jer ljepilo na navedenim trakama ne drži sasvim dobro.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C KLASSA 220 D - KONTAKT BRAVA

Datum objave: 24.07.2011 16:13:12
Slika
PITANJE:

Dobar dan postovani gosp meić pratim stalno vase stranice i vrlo su korisne molio bih vas za jedan savjet naime radi se o mercedesu c klase dizel 220 obicni ima cudno ponasanje nekad kad okrenem kontakt ne gore lampice i tada neće da upali-naime ne daje nikakve znakove i tako par puta vratim kljuc ili ga izvadim iz brave i onda upali normalno.to se događa nepravilno nekad prođe i nekoliko dana da sve bude u redu-kljuc je kodirani provao sam i rezerervni i nevidim razliku provjeravao sam kontakte od akumulatora osigurace kontakte na bravi molim vas savjet odakle poceti i jos da kazem da se dva puta ugasio u voznji sigurno povezano s tim problemom jer kad se ugasio nije gorila ni jedna lampica na kontaktu izvadim kljuc i on upali i radi normalno unaprijed hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Detaljan opis i svi detalji ukazuju na neispravnost električnog dijela kontakt brave . Obzirom da niste naveli godinu proizvodnje moram reći da na Vašem vozilu može postojati klasična kontakt brava i ključ . Na novijim vozilima je isključivo elektronska kontakt brava a kontakt ključ nema nastavak koji ulazi u cilindar kontakt brave . Ako je na Vašem vozilu klasična brava s cilindrom tada se može mijenjati električni dio kontakt brave . Ako je u pitanju elektronska brava ona se mijenja kompletna i to u ovlaštenom servisu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - REPARIRANA TURBINA

Datum objave: 24.07.2011 16:10:14
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam renault lagune 1.9 dci 2004.godište, 150.000 km. krajem 3. mjeseca ove godine došlo je do kvara na turbini koju sam dao generalno reparirati (sve). od tada sam primjetio da mi auto troši ulje (na 5.000 km - 2 litre ulja), te da auto pri većim brzinama "vuče" slabije nego prije reparacije turbine. možete li mi reći u čemu bi mogao biti problem i savjetovati što da učinim! Unaprijed se zahvaljujem!

ODGOVOR:

Ako prije popravka turbine nije bila tako velika potrošnja ulja i ako je motor imao više snage , sve te činjenice navode na zaključak da je uzrok turbina. To znači da kvaliteta sadašnje turbine i kvaliteta originalne turbine nisu iste . Još moram naglasiti da motor može trošiti ulje na vodilice ventila i na klipne prstenove. Radi objektivne procjene svakako treba ispitati mehaničko stanje motora i utvrditi na koji način motor troši ulje.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 1,6 DIZEL - ODRŽAVANJE

Datum objave: 24.07.2011 12:52:24
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Prvo pohvale za stranicu koje su sada mnogo preglednije i lakše za pretraživanje. Posjedujem mazdu 3, 1.6 diezel, 90 KS, do sada prešao oko 82000 km bez problema. Do sada sam mijenjao samo ulje i filter ulja (svakih 10000 km), filter zraka i klime (jedan puta godišnje) i filter goriva na 60000km. Sada kada je auto star malo preko 5 godina planiram promjeniti akumulator (svakako prije zime), izmjeniti antifriz i promjeniti pakne na kočnicama. Osim navadenoga što bi još trebao raditi na autu da me nastavi služiti bez problema kao do sada? Hvala!

ODGOVOR:

Osim navedenog razmislite i o sljedećem : ulje u mjenjaču, ulje u servo volanu, ulje u kočnom sustavu, rashladna tekućina, servis klima uređaja . Sve što sam naveo inače se radi svakih 60.000 km ili svake dvije godine.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA SPORT 2,0 16V - LAMPICE ABS I TC

Datum objave: 24.07.2011 12:49:33
Slika
PITANJE:

Imam astru sport 2.0 16v iz 1998 imam problema sa elektronikom zna mi se upaliti lampica od abs i tc kad stisnem trubu. i primjetio sam od kad sam promjenio termostat da mi se stalno pale ventilatori ali na full brzini i od klime i od hlađenja motora. bio sam ispod auta i tamo ispod prednjeg branika je jedna siva kutija i u noj se čuje klik nakon čega se ventilatori pale. a neki put se ne uključuju niti kad je temperatura motora na 90 stupnjeva. bite mi mogli reči radi čega bi ovo moglo biti. Zahvaljujem unaprijed

ODGOVOR:

Kontrolne lampice ABS-a i TC-a se pale kada postoji greška u sustavu ABS-a . Moguće greške su : električna instalacija, senzori ABS-a , zračnost na nekom od ležajeva kotača, hidroagregat ABS-a , računalo ABS-a . Ako se stalno pale ventilatori kod velike brzine moguće neispravnosti su: neodgovarajući termostat, nečist hladnjak ( iznutra, izvana ) , cijevi rashladnog sustava, pumpa za vodu, brtva glave motora. Navedena kutija je upravljački modul ventilatora . Ako se ventilatori nekada ne upale razlog treba tražiti u senzoru temperature motora, u termoprekidaču, u upravljačkom modulu, u električnoj instalaciji.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 1,6 HDI - CRNI TALOG

Datum objave: 24.07.2011 12:41:40
Slika
PITANJE:

Dobar dan gospodine Meiću! Čitao sam vaš portal i sviđa mi se pa imam i ja pitanje:imam auto peugeot 407 sw,motor 1.6 HDi uzeo sam ga nedavno polovno kupljen i otišao na put koji je bio od 800 km!Kad sam se vratio pogled na vrh motora i niz motora gdje se nalazi auspuh a rekao bih i turbina mi je zabrinjavajući: pojavio se crni talog koji nije masan i kojeg sam mogao obrisati (pretpostavljam) od ispušnog dima.Dali mi možete reći što bi to moglo biti??? Nadam se da ćete razumijeti opisani predmet!!! Unaprijed Hvala!!

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu to može biti supstanca koja se stvara u ispušnom sustavu ( kombinacija plinova, čađe, čestica motornog ulja ) a vi je možete vidjeti jer na spomenutom mjestu postoji propuštanje ispušnih plinova. Moj savjet je da se obavi stručni pregled motora , da se utvrdi o čemu se radi i da se predloži rješenje. Na ovaj način često se mogu izbjeći nepotrebni i skupi popravci . Ovakve slučajeve imamo često i zato mogu reći da je dobro na vrijeme reagirati .

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - PREGRIJAVANJE MOTORA

Datum objave: 24.07.2011 12:39:04
Slika
PITANJE:

 

Upalila se lampica za hladnjak, dosuli smo antifriz, ugasila se i tako 2 puta.Navodno nije podizao temp.kazem to jer je to sluzbeni auto i svi tvrde da nije podignuta temp.Malo pre svega toga nam je na putu stradala remenica.Auto se ne vozi cesto i odrzavan je u merced.servisu.Sada menjamo glavu i sve sto uz to ide.Mene zanima da li je to sa temp moglo da se predvidi i da li je to greska vozaca ili mozda posledica predjasnjeg kvara,kada je otisla remenica.Hvala vam unapred

ODGOVOR:

Svaki vozač ima mogućnost kontrolirati radnu temperaturu motora jer za to postoji instrumant na instrument ploči. Kada temperatura motora prijeđe dozvoljenu granicu vozač bi trebao odmah reagirati , provjeriti o čemu se radi i po potrebi dalje ne voziti. U tom slučaju oštećenja na motoru nisu velika . Obično samo strada brtva glave motora i tada popravak nije skup. Ukoliko se pregrijavanje motora ne primjeti na vrijeme što je moguće , popravci su znatno skuplji . Brtva glave motora može stradati i na način ako je ranije dolazilo do pregrijavanja . Tada govorimo o postepenom oštećenju brtve glave motora. Znači to može biti posljedica ranijeg kvara.

na vrh Povratak na vrh

DACIA LOGAN - STRUČNO PREGLEDATI PRIJE KUPNJE

Datum objave: 24.07.2011 12:29:29
Slika
PITANJE:

poštovanje, imam nekoliko pitanja za vas. nasao sam auto daciu logan, 2004, s plinom, s 180 000 km za 2000 eura. zanima me ako bi uzeo takvo auto, uz neki servis jel bi mogao motor izdrzati jos nekih 100 000 km? buduci da ste vi strucnjak, da li vi imate neki auto za prodaju, dakle trazim otprilike ovako nesto, 5 vrata, 55kw, da nije stariji od 10 god, da ima prtljaznik malo veci za kolica, brzina nije bitna, klima isto tako, i da je cijena negdje izmedju 3000 i 4 000 eura? hvala lijepa, pozdrav

ODGOVOR:

Nitko ozbiljan ne može znati koliko će neko vozilo ispravno funkcionirati , naročito ako to vozilo nema priliku stručno pregledati. Realno je za očekivati da će spomenuto vozilo uz redovno servisiranje trajati i duže nego što ste Vi naveli. Važno je za napomenuti da bilo koje rabljeno vozilo treba prije kupnje temeljito i stručno pregledati . Takav pregled daje neku garanciju  i uvid u stanje vozila. Ako se na spomenutom pregledu utvrdi da nije dobra kompresija, da mjenjač ima pojačani zvuk, da volan i podvozje imaju neka mane  , tada treba odustati od takvog vozila i tražiti bolju priliku. Na žalost ne bavim se traženjem niti prodajom rabljenih vozila . Na tržištu rabljenih vozila postoji velika ponuda raznih tipova vozila čija cijena je oko 4.000 eura. Siguran sam da ćete naći nešto što Vam po veličini i kvaliteti odgovara.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,8 16V - KADA SE UGRIJE NE UBRZAVA

Datum objave: 24.07.2011 06:37:45
Slika
PITANJE:

pošovani gosp. Meić!vlasnik sam clia 1,8 16v 1991g.automobil kada je hladan savršeno vuče,ali kad se ugrije nakon 2500okretajaja se počne daviti i ne ubrzava...

ODGOVOR:

Nakon dijagnostike motora mogao bih točno reći što je neispravno . Sada mogu samo navesti moguće neispravnosti a to su : tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, filter goriva, senzor temperature motora, električnainstalacija, senzor temperature usisanog zraka, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 16V - UZROK U REZERVOARU

Datum objave: 24.07.2011 06:35:59
Slika
PITANJE:

poštovani,vozim ford focus 1.8 16v 2003 god.imam problem s autom,kad mi je količina goriva u tanku na četvrtini tanka auto počne trokirati i ne prima gas,a sad mi se to počelo dogadjat i pri punom tanku ali samo kad malo duže vozim,onda malo ohladim i nastavim dalje i ponovo ide kao da nije ništa bilo,bi li to mogao biti problem s pumpom goriva.gdje ju mogu nabaviti i koliko ona košta molim pomozite,unaprijed hvala

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu i svemu što ste naveli uzrok treba tražiti u rezervoaru . Tamo postoji sklop u kojemu se nalazi pumpa za gorivo, pokazivač za količinu goriva, usini filter, sistem cijevi za gorivo, zajedničko kućište koje objedinjuje sve što sam nabrojio. Logično je da najprije izvadite navedeni sklop i da provjerite ispravnost svakog dijela . Tek nakon toga ako će trebati razmišljajte o pumpi za gorivo. Ako ćete sami to raditi , pazite da nešto ne polomite na navedenom sklopu. Pumpu za gorivo možete nabaviti u svakom bljem dučanu koji prodaje Ford autodijelove.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,4 16V - LAMPICE ABS-a I RUČNE

Datum objave: 24.07.2011 06:33:36
Slika
PITANJE:

Poštovani, Molim pomoć oko lampica na kontrolnoj ploči. Naime nakon davanja kontakta upali se normalno nekoliko lampica no onda nakon dijagnostike umjesto jednom bipne tri puta i lampica od ručne počne treperiti dok lampica ABS-a svijetli neprekidno. Nakon paljenja ostaje isto crvena lapica ručne treperi,a ABS svijetli. Prije par dana sam bio na servisu gdje su mi promijenili komplet zadnje kočnice i glavčinu na zadjnem kotaču. Kočione tekućine ima dovoljno. Auto je SEAT IBIZA 1.4 16v SPORTRIDER iz 2005 sa redovitim servisima na svakih 15000. Budući da koči normalno mogu li voziti još par dana do odlaska na servis? LP

ODGOVOR:

Spomenute lampice svijetle jer sustav ABS nije u funkciji . To može biti povezano s radovima na zadnjim kočnicama. Glavčina koju ste mijenjali mora imati tzv. rotofoniku za sustav ABS . Ako toga nema ili ako glavčina i rotofonika nije potpuno identična kao na prijašnjoj glavčini to je razlog radi kojega ne radi ABS. Najprije provjerite to što sam spomenuo . Po pitanju daljnje vožnje možete voziti koliko hoćete jer Vam kočni sustav normalno funkcioira .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI- NEKADA NEĆE U DRUGU

Datum objave: 23.07.2011 21:24:48
Slika
PITANJE:

Postovanje, imam jedan problem koji se ne desava cesto, znaci ponekad ujutro kad pokrenem auto i ubacim u prvu brzinu nece da prebaci u drugu brzinu. Prvi put sam na silu prebacio uz zvuk zupcanika, a kada mi se drugi put desilo otpustio sam kvacilo i napravim par metara u prvoj brzini i onda u drugu prebaci bez problema. Ovo se desavalo samo ujutro tj. kada auto se duze ne vozi, mislim 10-15 sati. Inace auto je Renault Megane 1.5 dci 100ks 2004 god. presao oko 150000 km. Hvala i pozdrav

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok je spojka ( kuplung ) . U momentu kada niste mogli prebaciti u drugu brzinu lamela spojke je ostala zaljepljena za zamašnjak . Nakon što se spojka malo zagrije stanje se normalizira. Ako će se to ponavljati ćešće , treba razmišljati o demontaži mjenjača. Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

KIA RIO 1,5 i. - SENZOR BREGASTE

Datum objave: 23.07.2011 21:19:38
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Imamo Kiu Rio 1.5 ls 2001. god. Stalno se pali chek lampica i ne "vuče" kako bi trebala, kao da joj fali barem 30% snage. Bili smo nekoliko puta na servisu i rekli su da je problem u senzoru na bregastoj osovini, očistili su ga ali je i dalje problem. Da li u pitanju taj senzor ili ne i ako je da li bi ga trebala zamjeniti novim i kolika je cijena tog senzora?

ODGOVOR:

Navedeni senzor se ne čisti nego se uvijek mijenja i ugrađuje novi ( ali ako je stvarno isti neispravan ) . Servis koji ste posjetili nije dobro odradio svoj dio posla . Trebao je pregledati vozilo , ispitati sve komponente na motoru, točno utvrditi što je neispravno, predložiti rješenje i uz Vašu suglasnost otkloniti sve neispravnosti. Ovom prilikom nema smisla da navodim sve moguće potencijalne greške jer od toga nećete imati koristi jer ih može biti više.

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,4 16V - ZAMJENA SVJEĆICA

Datum objave: 23.07.2011 21:16:43
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim Fiat Stilo 1.4 16v,vozilo je na plin direktno ubrizgavanje, zanima me da li je potrebno mijenjati sviječice jel su do sad prešle 20 000 km, koristim uvijek originalne Ngk, a po održavanju je propisano 40.000 km.Da li kod vozila s plinom treba češće ili rjeđe mijenjati sviječice,hvala pozdrav.

ODGOVOR:

Svjećice treba mijenjati svakih 15.000 do 20.000 km . Iste se ne mijenjaju na pamet nego se demontiraju, pregledaju, provjeri se njihova boja, provjeri se istrošenost plus i minus elektrode i tada se odluči da li su za zamijenu ili nisu. Iz vlastitog dugogodišnjeg iskustva znam da je to dobro napraviti na svakom godišnjem servisu. Razlog tako strogog kriterija za svjećice je spoznaja da neispravna svjećica radi toliko štete motoru da se ne isplati kalkulirati za 150,- kn .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 SDI - KLEPETANJE NA LERU

Datum objave: 23.07.2011 21:15:06
Slika
PITANJE:

Poštovani, na VW Polu 1.9 SDI 2003.g. u leru se čuje nekakvo lagano klepetanje, a kada stisnem kvačilo zvuk nestane. O čemu se radi. Hvala.

ODGOVOR:

Zvuk koji ste opisali nastaje u mjenjaču . Uzrok su pojedina istrošenja , ležajevi, zračnosti na osovinama mjenjača. Najčešći razlozi za to su neredovita izmjena ulja u mjenjaču. Neposrednim uvidom na Vašem vozilu mogao bih nešto više reći o tome zvuku.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 D - ČUDNO RADI KAD JE KLIMA UKLJUČENA

Datum objave: 23.07.2011 21:13:24
Slika
PITANJE:

Mercedes c220 95 godiste, cudno radi kada je klima ukljucena Postovani gospodine Meicu, unaprijed bih zelio da vam se zahvalim za sve korisne savjete koje ovdje dajete svojim citaocima. Imam 2 problema: 1. kada ukljucim klimu auto pocne cudno da mi se ponasa, malo slabije vuce, sto kontam da je normalno, ali nekada mi se desava da auto pocne da trza kada zelim da krenem, i to pogotovo ako je dugo vozen, bas moram pazljivo da razdvojim kvacilo da se ne bi ugasio, i tom prilikom cujem neki cudan zvuk kao da nesto zakacuje ili da se tako izrazim 'klapti'. Taj zvuk se samo cuje prilikom neposrednog kretanja, kasnije nestaje, a meni kao laiku se cini kao da ima neke veze sa kardanom. 2. Zvuk motora je malo glasniji, tj. na pocetku mi se cinio ok, ali kada sam ga uporedio sam drugim vozilima tog tipa primjetio sam da je rad motora bucniji i malo brzi. Da napomenem da je na autu radjena generalka, dizne, glava motora, leteci lezaj, i mijenjana je pumpa za gorivo, pa sam razmisljao da je mozda uzrok podesavanje pretpaljenja pumpe... Nadam se da cete moci da mi date odgovore na moja pitanja...Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Svaki klima uređaj troši snagu motora i do 5 KW . Ukoliko motor mehanički nije u dobrom stanju to se jako osjeti. Ostali mogući uzroci i neispravnosti su : zrak u sustavu goriva, dize, nečist rezervoar za gorivo , filteri, senzor temperature motora, regulator količine goriva, upravljački modul visokotlačne pumpe, odstupanje u fazi motora, stanje ventila i bregaste osovine, Visokotlačna pumpa . Zvuk koji čujete mogu biti kardansko vratilo , hardi zglob na mjenjaču, spojka , križ kardana. Bučan rad motora svakako može biti ako motor nije dobro postavljen u fazu i ako nije dobro podešeno paljenje na visokotlačnoj pumpi.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,3 i. - KARBURATOR VERZIJA?

Datum objave: 23.07.2011 21:08:41
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam kadet 1.3i monopoint 89 god.sa ugradjenim gasnim uredjajem Lovato. Nikako da sredim rad na benzinu... prestara elektronika, davaci i sl. Resio sam da predjem na karburator verziju. 1. Sta sve moram zameniti da bi dobio karburator verziju. 2. Da li lovato autogas za monopoint moze raditi na karburator verziji i ako nemoze koje delove treba zameniti.. Unapred hvala. Srdacan pozdrav.

ODGOVOR:

Veći je problem ugraditi i prilagoditi da motor radi na karburator nego osposobiti da isti dobro radi s elektronskim sustavom ubrizgavanja monopoint. Ako želite ugraditi karburator treba napraviti slijedeće : ugraditi mehaničku pumpu za gorivo , ugraditi drugu usisnu granu, prilagoditi električnu instalaciju , odspojiti neke električne vodove koji idu iz kompjutora motora do mono injektora i do pojedinih senzora na motoru. Kada sve to napravite postoji velika vjerovatnost da ni tada motor neće dobro raditi . Na kraju se mora prilagoditi i plinski sustav Lovato kako bi isti radio uz pomoć karburatora. Na kraju još jednom kažem to nema logike i ne isplati se .

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,9 TD - RUČICE OD SVJETALA SE TOPE

Datum objave: 23.07.2011 21:03:59
Slika
PITANJE:

Postovanje. Vozim fiat bravoGT 1.9TD 100ks iz 98godine. Molio bi vas pomoc ako bi mi mogli objasnit zasto mi se rucice od svijetala tope? Unutra u sebi neka plastika se stopi i onda vise nemam ni svijetla (duga,kratka) samo blic imam i poziciju..I sada opet treba mjenjat rucice svijetala sta i bas nije jeftino nove su 850kn a polovne sam vec promijenio 2 puta i platio 250kn. Zarulje na autu stavljene za dugo i kratko svijetlo h1 55w.. Ventilator mi neradi u autu na brzinu 1,2,3 rekli su mi da je otpornik a ja ga nigdje nemogu nac na automobilu? I Nedavno mi se pokvario relej od grijaca i sirena.. To je stvar u elektronici i kako rijesiti svoj problem? hvala

ODGOVOR:

Prekidač za svijetla se pregrijava kada na njega dolazi prevelika struja ( velika amperaža ) . Uzrok tome je neispravan relej za svijetle ili improvizacija na električnoj instalaciji ako je netko primjenio nestručno rješenje i  prespojio da svijetla rade bez releja . Neposrednim uvidom na vozilu može se vidjeti što je uzrok . Kada ne rade brzine ventilatora koje ste naveli uzrok je elektronski modul ventilatora ( otpornik ) . Kada se isti zamijeni s novim opet ćete imati sve brzine. Ako se pokvario relej grijača ili upravljačka elektronika grijača treba neispravni dio zamijeniti , popravak rijetko kada uspije . Sve što ste naveli može se riješiti u svakom boljem servisu.

na vrh Povratak na vrh

MOTOCIKL MZ 150 ETZ- PREGRIJAVANJE BOBINE

Datum objave: 23.07.2011 20:58:33
Slika
PITANJE:

Poštovani! Kupio sam motocikl MZ 150 ETZ iz 1989. godine. Doveo sam ga u ispravno stanje, ali imam problem sa pregrevanjem bobine (indukcionog kalema). Paljenje je kontaktno, platinsko. Platinska dugmad su nova, kondenzator je novi, menjao sam tri bobine za motocikl i jednu od automobila (za klasično paljenje) i svaka se pregreva. Napon je dvanaest volti (12 V), izmenjen je regler koji je bio mehanički i stavljen elektronski od lade standard, punjenje je ispravno. Molim vas da mi pomognete! S poštovanjem, Zoran Lj. Gajić, Ul. Profesora Mihala Filipa 81 22300 Stara Pazova

ODGOVOR:

Dozvoljena temperatura bobine je 60°C . Ako je temperatura znatno veća treba razmisliti da li električni sustav dimenzionalno odgovara ugrađenoj bobini . Na žalost nemam bazu podataka za motocikle . Moje subjektivno mišljenje je da bobina mora biti točno odgovarajućih karakteristika za Vaš motor .  To znači da bobina mora u primarnom namotaju davati točno određeni napon a isto tako i na sekundarnom namotaju . Ako postoje veća odstupanja može doći do povišenog zagrijavanja bobine.

na vrh Povratak na vrh

CHRYSLER GRAND CHEROKEE 3,1 TD - KAKO SPOJITI UTIKAČE?

Datum objave: 23.07.2011 20:53:26
Slika
PITANJE:

poštovani,mijenjao sam filter goriva na grand cherokee 3,1 td.na dnu filtera ima dvije utičnice koje sam prilikom promjene iskopčao ali nisam zapamtio kako su prije bile stavljene.te utičnice predstavljaju dovod struje jer na posudi koja se šarafi na donju stranu filtera ima ugrađen grijač goriva i još nešto.jedan utikač je stalno pod naponom dok drugi nije uopće pod naponom.kako da spojim te utikače na filter?

ODGOVOR:

Po nekoj logici treba spojiti navedene konektore . Konektori koji imaju plis i minus ( + , - ) idu na grijač a drugi konektor id ena senzor koji signalizira prisutnost vode u filteru goriva . Po potrebi skinite filter pa vidite koje je grijač a koje senzor .

na vrh Povratak na vrh