Danas je: 22.12.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SKODA FABIA 1,4 MPI - PUNO RADOVA I PROBLEMA

Datum objave: 31.07.2011 16:58:18
Slika
PITANJE:

Poštovani! Posjedujem Škodu Fabiu 1.4 mpi 2001god. u koju sam prije 2god. ugradio plin i od tada počinju moji problemi.Prvo se nakon prvog paljenja počela gasiti tek nakon 2-3 puta bi upalila, zatim mi se počela paliti lampica od volana i treptaji svijetla konstantno traju a landa sonda prestane raditi nakom cca 5-6mj.promijenio sam ju 5 puta i sad kad sam kupio "navodno original" ponovno prestaje raditi čim bi prebacio na plin.Rekli su mi da je do plina ali s plinskim sustavima je sve uredu.Na benzinu jako trza i trese mašina čim se prebaci na plin tih simptoma nema.Počeo sam obilaziti majstor svaki mi je dao drugačiju dijagnozu.Promjenio sam vodenu pumpu,2 x sviječice,bobinu, senzor temperature,brtvu glave i brušena je glava,lanac i sve što ide u kompletu s njim,tremostat ,alternator štelovali su ventile par puta. Ona opet neispravno radi,zadnji mehaničar kod kojeg sam bio rekao da bi uzrok svega ovog mogao biti senzor na letvi volana.Molim vas savjet uistinu mi se više neda obilaziti majstor koji samo uzimaju novce a narade svoj posao! ZAHVALJUJEM UNAPRIJED!

ODGOVOR:

Spomenuli ste puno problema koji su Vam se događali na vozilu . Isto tako i mnoge radove koje ste napravili na vozilu. Kada postoje problemi kao što ste Vi naveli potrebno je točno obaviti ispitivanje svih dijelova sustava ubrizgavanja goriva, svih dijelova sustava paljenja. Isto tako mehaničko stanje motora mora biti besprijekorno. Kod mehaničkog sustava motora bitno je slijedeće : točna faza motora, kompresija u granicama normale, ventili imaju hidropodizače tako da ih ne traba podešavati osim prvi put kada se mijenjaju hidropodizači ili kada se radi zahvat na glavi motora, usisni kolektor kao i svi priključci ne smiju vući nekontrolirano zrak. Svi dijelovi sustava ubrizgavanja moraju biti ispravni ( pojedini senzori, davači , aktuatori ) . Dijelovi sustava paljenja moraju biti u takvom stanju da daju uvijek dobru iskru na svjećicama. Uz sve to ispravna mora biti električna instalacija i upravljačko računalo . Vjerujem da možda nije u cjelosti dobro odrađena dijagnostika motora i da zato postoje problemi koje trenutno imate.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT GRAND SENIC - SKIDANJE KVAKE VRATA

Datum objave: 31.07.2011 14:18:10
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam Renault Grand SCENIC 1,9 DCI OD 2007. Ne radi mi lijevo pozicijsko svjetlo ( vjerojatno je osigurač) ali nema takvog osigurača u kutiji ispod upravljača. Da li znate gdje ga mogu naći? Usput kako skinuti kvake i očistiti onu dugmad za zatvaranje vrata ( pola ih ne radi od prošle zime ). Pozdrav, Marin

ODGOVOR:

Ako ne radi samo jedno poziciono svijetlo uzrok nije osigurač. Najčešći uzroci su : žarulja, kontakti na dosjedu za žarulju, konektor, električna instalacija . Osigurač za poziciona svijetla se nalazi gdje i drugi osigurači . Kvaka vrata se može demontirati samo ako se demontira obloga vrata i oslobodi pristup kvaki vrata iznutra . Ako to niste nikada radili bolje je da to ne radite jer nestručnom demontažom možete napraviti štetu.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 FSI - SERVO VOLAN

Datum objave: 31.07.2011 14:13:54
Slika
PITANJE:

Gledam sva ova pitanja i nigde nema mog problema,pa resih da ga postavim,vidim da ste veoma strucni i da pomazete dosta ljudima,pa se nadam da cete i meni nekako pomoci.Vlasnik sam Skode Oktavije A5 1.6FSI 85kw 2005.g .Nedavno sam imao malu nezgodu,udario sam nosac motora na menjacu o sahtu koja je bila "malo vise" izdignuta od asfalta,i tom prilikom su mi se aktivirala oba prednja airbaga,u sustini to i nije problem narucio sam nove delove koji nisu ni malo jeftini.Medjutim problem nastaje posle dvadesetak dana,prestaje da mi radi i upravljacki uredjaj tj. el.servo volana, upalila se crvena lampica volana j tezak je pri upravljanju kao kad je ugaseno vozilo. Bio sam u servisu resetovali su gresku i proradio je.Medjutim nisam presao ni 5km,pri ponovljom palenju vozila isto se desava.Unapred hvala.

ODGOVOR:

Na servo volanu sigurno postoji greška . Ista se ne može riješiti resetiranjem . Najprije treba ispitati sve dijelove električnog servo volana , otkriti što je neispravno i nakon toga otkloniti kvar. Moguće neispravnosti su : senzor kuta volana, konektori, električna instalacija volana, elektromotor volana, upravljačka elektronika servo volana.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 TD - KOČNICE

Datum objave: 31.07.2011 14:10:19
Slika
PITANJE:

Poštovani imam golfa 2 1,6td,problem je kod glavnog kocionog celindra u unutrasnjosti vozila kad se kocnica upotrebi cuje se šištanje zraka,tj gubitak vakuma!! Pa zanima me dali potoji neka gumica ili sto vec nesto drugo zamijensko ili se mora kocioni celindar mjenjati,zato sto ovako vozilo nije sigurno jer gubi se kocioni sustav a papucica kocnice otvrdni da je kocnica neupotrebiva!! Unaprijed zahvalan na odgovoru.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok je servo uređaj kočnice. Oštećena može biti membrana servo uređaja ili cijev za podtlak . O tome smo već razgovarali telefonom. Servo uređaj se uglavnom ne može uspješno popravljati.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN SAXO

Datum objave: 31.07.2011 14:07:40
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Imam pitanje u vezi Citroen Saxa, Nemože upaliti, kad okrenem ključ vergla ali nemože uhvatit da krene radit, pokušavao sam pronaći svječice ali neznam gdje se nalaze? Nevidim ih sa prednje strane motora. Unaprijed hvala na odgovoru. Lp, Damir

ODGOVOR:

Svjećice se nalaze ispod bobine . Bobona je zajednička za sve svjećice . Bobina ima izgled crne plastične konzole i fiksirana je s dva vijka . Na jednoj strani ima konektor na koji dolaze električni vodovi. Osim struje uzrok može biti i prekid u dovodu goriva na injektore.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - ZVUK IZ SREDNJEG STUPA

Datum objave: 31.07.2011 14:03:08
Slika
PITANJE:

Prije svega pozdrav...Dakle,nadavno sma kupio Opel Corsa 2009.g,od samom pocetka pri prelsaku preko ne ravnina ,(uvala) u autu se cuje iritantan zvuk,kao da se nesto lomi,kida,skrip.Ustanovio sma da zvuk dolazio iz srednjeg stupa,dakle ispod pokloplca za pojas.Sve ostalo na vozilu radi savrseno...Unaprijed Hvala

ODGOVOR:

Moguči uzroci su : slabo fiksirano kućište pojasa za karoseriju, zaštitni poklopac, klizač pojasa . Uzrok se može otkriti prateći mjesto na kojemu se čuje opisani zvuk.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA- TEŠKO PALI PO KIŠI

Datum objave: 31.07.2011 13:59:25
Slika
PITANJE:

Imam Skodu Octaviu Ambiente 2001 godiste koja je redovito bila servisirana do sedme godine i do sada nisam imao problema. Zadnju godinu mi se dogadja da po po vlaznom vremenu i nakon kise jako tesko pali a nakon paljenja se ugasi u voznji nakon odredjenog vremena.Slijedece paljenje motora je moguce tek nakon susenja. Molim vas da mi javite sto bi po vasem misljenju mogao biti uzrok istog.Unaprijed zahvaljujem uz pozdrav.

ODGOVOR:

Prema Vašem nepreciznom opisu i nedostatku podataka o vrsti i karakteristikama motora mogući uzroci su : oksidacija električnih kontakata i konektora usljed čega dolazi do pada napona na pojedinim strujnim krugovima, probijanje visokog napona, prekid napajanja do vitalnih senzora i aktuatora motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 16V - KAO DA MAČKA PREDE

Datum objave: 31.07.2011 13:56:38
Slika
PITANJE:

Poštovani,posjedujem Renault Clio 1.2 16,2004 god.prešao 98000 km.Naime automobil kad je u leru osjetim lagano treskanje u mjenjaču te povremeno kao da ce izgubit snagu tj.izgubi(zagluši) se zvuk rada na motoru,te kad ubacim u brzinu i krenem takoder u jednom trenutku kao da ce izgubit gas te moran "dodati malo kvačila".i jos jedno pitanje npr.nakon polukruznog okretanja ili nakon prelaska preko lezeceg policajca u straznjem dijelu vozila cujem neki nedefinirani zvuk najslicniji prednji mačke.Napomena:prije par mjeseci sam kompletno promjenio bobine i kablove te prije dva tjedan promjenio sam ulje,filtere te ulje za kočnice.Da li to moze biti do remena,ako ne molio bih Vas za pomoć.Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moguće neispravnosti kod motora su : tlak i količina goriva na pojedinim injektorima, regulator tlaka goriva, ECT senzor temperature, brtva usisnog kolektora, lambda sonda, aktuator minimuma, leptirasti ventil, sustav paljenja, niža kompresija na nekom od cilindara, nečisti injektori, električna instalacija motora. Točan odgovor i prijedlog rješenja mogu dati nakon neposrednog uvida na vozilu. Zvuk koji čujete na zadnjem dijalu vozila može nastati radi selen blokova zadnjeg ovjesa , radi odbojnih guma na zadnjem mostu..

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 i. - GAS TREBA POLAKO DODAVATI

Datum objave: 30.07.2011 13:04:08
Slika
PITANJE:

 

Postovani, sve pohvale za vas rad i trud da odgovorite svima na pitanja. Posjedujem peugeot 206 sedan verziju 1.4 benzinac, presao 20000km, jos uvijek pod garancijom. I imam jedan problem, kad upalim auto, a bio je hladan (nije vozen nekoliko sati) ne prima gas nekih 20ak sekundi. Ukoliko mu se u tom periodu naglo doda gas - odmah se ugasi ili se zagusi oko 3s kao da ce se ugasiti i obrtaji padnu ispod 500, a onda ipak primi gas. Zato mu polako dodajem gas i ne pritiscem do kraja ili sacekam da se ugrije. Kada auto krene ili radi na leru 30s, vise nema nikakvih problema i radi normalno.Sta bi moglo da bude problem? Danas sam primjetio da se lampica na tabli koja oznacava sistem za depoluciju kad dam kontak upali i tako stoji upaljena, dok ne startujem motor, tek onda se ugasi. Ranije kad dam kontakt ta lampica se palila na par sekundi i culo se zujanje dok ona gori i onda se ugasi. Drugo pitanje se odnosi na mijenjac, naime pri promeni brzina stalno se cuje neki metalan zvuk, kao da negdje ima lufta, pa se cuje klip-klap zvuk, da li je to normalan zvuk za 206?

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti u vezi motora su : tlak goriva, regulator tlaka goriva, potenciometar leptirastog ventila, ECT senzor, MAP senzor, aktuator minimuma, pad napona na nekim konektorima i senzorima motora , ECU centrala. Zvuk koji čujete prilikom promjene brzina je zračnost na pogonskim osovinama, ovjesima , transmisiji, hvatištima ovjesa .

na vrh Povratak na vrh

LAND ROVER FREELANDER 1,8 i. - ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 29.07.2011 16:47:58
Slika
PITANJE:

kako se štela razvod paljenja na land roveru freelender 18 benzin 1998.skino sam zubčasti remen a sada ga neznam vratiti.

ODGOVOR:

Kada od nakoga očekujete pomoć ili besplatni odgovor onda bi bilo kulturno da za to zamolite i zahvalite.  Početni položaj radilice je kada se oznake na remenici radilice poklope s oznakom na poklopcu motora a to je položaj kao kada su kazaljke sata na 12 sati. Bregaste osovine treba postaviti tako da je oznaka na prednjoj remenici bregaste osovine EXHAUST u položaju kao kada je mala kazaljka sata na 9 sati. Položaj remenice zadnje bregaste osovine treba biti takav da je oznaka IN u položaju kao kada je mala kazaljka sata u položaju 3 sata. Profesionalci za tu svrhu koriste specijalni alat za položaj bregastih osovina.

na vrh Povratak na vrh

NISSAN PRIMERA 1,6 SLX - POČEO JE NAGLO TROŠITI ULJE

Datum objave: 29.07.2011 16:41:23
Slika
PITANJE:

Poštovani, moj Nisan Primera 1,6 SLX 1999.g.prešao 218000 km počeo je naglo trošit ulje cca1l na 1000 km. Sve je ispravno, motor normalno radi potrošnja goriva u tvorničkim okvirima, nigdje ne vlaži uredno je servisiran, dobro vuče, auspuh je na izlazu crn, nakon oduzetog gasa i naglo dodanog u vožnji izbacuje sivi dim i kaplice ulja. Molim za dijagnozu i moguća riješenja kvara te cca troškovi otklanjanja. Srdačni pozdrav iz Pazina.

ODGOVOR:

U ovom slučaju postoje sam dva moguća uzroka i to vodilice ventila i ili klipni prstenovi . U većini slučajeva uzrok su istrošene vodilice. Uređenjem glave motora i zamjenom vodilica postiže se željeni rezultat . Prije nago navedem cijenu popravka volio bih pregledati Vaše vozilo . nakon toga bih točno naveo trošak popravka.

na vrh Povratak na vrh

VW JETTA II 1,6 TD - IZBACI ULJE NA ŠIPKU

Datum objave: 29.07.2011 16:38:07
Slika
PITANJE:

Postovanje majstore ! Imam jettu 2 1.6TD i javlja mi se problem izbacivanja ulja na sipku pri voznji u brdu ! Auto extra vuce i nema dima niti sec.,ne grije se znaci sve je normalno u voznji ali jednostavno izbaci ulje na sipku ! Turbina radi kako treba (pali-gasi) ! Molim za vase strucno misljenje ! Hvala unaprijed !

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : začepljenje sustava za odvod uljnih para iz motora, preveliki tlak u karteru radi loše kompresije. Treći razlog ne postoji.

na vrh Povratak na vrh

RENAUT CLIO 1,5 DCI - SMJER PUHANJA

Datum objave: 29.07.2011 16:30:28
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meić. Pojavio mi se jedan problem na cliu 1,5DCI 2005,g. Prekidač za odabir smjera puhanja ( ventilacije ) je otkazao, kao da negdje unutra zapinje. malo sam to gledao i izgleda da ću morat skidat cijeli kokpit da bi mi bilo dostupno. Sad vas molim za savjet, dali iz vaše prakse znate u čemu bi tu mogao biti problem i ako moram skidat kokpit kako da to učinim? gdje su sve vijci ikojekakve kopče da si nebih napravio još veći kvar.

ODGOVOR:

Prekidač za usmjeravanje zraka može otkazati radi mehaničkog istrošenja , radi otežanog pomicanja pojedinih zaklopki ventilacije. Točno je da do svih detalja treba doći i točno utvrditi što je uzrok. Nakon toga se može vidjeti dali je potrebna samo dorada ili treba nešto mijenjati. Demontaža konzole ( kokpit ) je vrlo zahtijevna jer postoje brojna skrivena mjesta na kojima je ista fiksirana. Nestručna demontaža može napraviti više štete nego koristi. Pokušajte najprije demontirati sami prekidač i nosivu konzolu na kojoj se nalazi sam prekidač.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. - POVEĆALA SE POTROŠNJA GORIVA

Datum objave: 29.07.2011 16:22:22
Slika
PITANJE:

postovani gospodine Meic,imam jedno pitanje.Naime imam opel astru g 1,6 benzinac 2003 godiste,problem je u tome sto mi je dosta povecala potrosnju goriva,i na leru motor malo kao da trese ali vrlo malo,i hoce da mi trza u voznji.i ponekad se pali zuta lampica auto sa kljucem.Bio sam kod majstora menjao sam bombinu,kablove,svecice ali opet isto,jedan drugi majstor mi je rekao da mi je crkla lambda sonda,neznam sta da radim,sta vi mislite o svemu ovome?

ODGOVOR:

Na Vaše pitanje mogu odgovoriti opčenito a točan i jednostavan odgovor mogu dati tek nakon pregleda vozila . Sada ću nabrojiti moguće neispravnosti : filteri, nečist rezervoar za gorivo, nečisti injektori, lambda sonda, probijanje visokog napona , senzori na motoru, mjerač mase zraka, potenciometar leptirastog ventila, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora.Najbolje i najjeftinije rješenje je da zatražite uslugu najboljeg servisa . Takav servis će točno otkriti sve greške na motoru, predložiti će rješenje i uz Vašu suglasnost će otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT GRAND SENIC 1,6 16V - DRUGO MIŠLJENJE

Datum objave: 28.07.2011 22:46:25
Slika
PITANJE:

Nedavno sam kupio R. Grand Scenic 1.6 16v, 2004, sa 124 tkm. Povremeno se na displeju ispisuje "check emissions" (uz "service" i simbol motora), a odprije tjedan dana kod paljenja hladnog motora, "nešto" zakrči kod verglanja i nakon 2-3 sekunde se ugasi. Drugi pokušaj identično ili ponekad uz davljenje se ipak upali. Nakon toga pali odmah po pritisku "start" gumba. Isto i kad je topao (do sat i pol od gašenja). Na ovlaštenom servisu su mi nakon dijagnostike (ispis - test mi nije predočen!?) rečeno i napisano da treba promijeniti senzor bregaste o., remenicu radilice i set za promjenu zupčastog (iako je isti s vodenom pumpom mijenjan prije 10.000 km). Nisam zasad stigao tražiti "drugo mišljenje", pa eto molim Vas za isto ukoliko iz ovog možete nešto zaključiti!? Lijepi pozdrav.

ODGOVOR:

Set zupčastog remena nije uzrok problema koje ste naveli . Mogući uzroci su : senzor bregaste, senzor radilice, MAP senzor, lambda sonda, ECT senzor, potenciomatar leptirastog ventila, injektori, električna instalacija, ECU centrala. Sve što sam napisao treba ispitati . Nakon toga doći će se do spoznaje što je neispravno a nakon toga nije teško dovesti motor u ispravno stanje. Drugo mišljenje koje bi bilo jednoznačno i točno mogu dati nakon neposrednog uvida na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 DIZEL- NEĆE UPALITI

Datum objave: 28.07.2011 22:17:10
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imamo Mercedes c220 diesel, 95/96 godina. problem je sljedeći.ponekad (često) prilikom postavljanja ključa u bravu i davanjem kontakta, na retrovizoru naizmjence blica crvena i zelena lampica i auto neće paliti, zavergla ali ne pali, vjerovatno blokakda motora...onda ga opet zaključamo pa otključamo pa radi normalno, ili ga treba resetirati pa upali... zanima nas gdje je problem jer se to događa sa oba ključa povremeno, tjedan dana je sve ok, pa počne pa opet radi... št se po pitanju toga da učiniti i da li je problem blokada motora, brava ili ključ? unaprijed zahvalna!

ODGOVOR:

Navedene lampice se pale kada sustav za blokadu paljenja nije deblokiran . Sustav se sastoji od ključa s transponderom, od elektromagnetske antene na kontakt bravi, od imobilajzera, od solenoidnog ventila za zatvaranje govoda goriva, od električne instalacije . Ispitati treba sve što sam nabrojio . Najčešći uzrok je solenoidni ventil na visokotlačnoj pumpi .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - ČIJA JE GREŠKA?

Datum objave: 28.07.2011 22:14:26
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem sa Ford Mondeom 2.0 TDCi. Radjen mi je servis pumpe visokog pritiska i zamjena ulja. Sada se (dok je vozilo još kod majstora) pojavio novi problem jer je, citiram "došlo do iskakanja klackalica iz ležišta i oštećenja poklopca bregaste osovine, tj navoja koji drže te klackalice". Objašnjenje majstora jeste da je filter ulja bio gust, te da se nije stvarao dovoljan pritisak, te je usled toga lanac bio dosta labav i prouzrokovao ovaj kvar. Želio bih čuti Vaše stručno mišljenje, da li je do takvog kvara moglo doći zbog filtera ili neke druge (njihove) greške. Srdačan pozdrav i hvala!

ODGOVOR:

Na motoru se mogu dogoditi nevjerovatne greške, istrošenja , kvarovi . Neposrednim uvidom i vještaćenjem pojedinih oštećenih dijelova može se doći do spoznaje kako i zašto je to nastalo. Osim Vašeg opisa i izjave Vašeg servisera, nemem nikakvih relevantnih činjenica na osnovu kojih bih dao svoje mišljenje. S moje strane bi bilo neozbiljno davati bilo kave kvalifikacije bez neposrednog uvida .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO MATIZ - CIJEV ZA VAKUUM

Datum objave: 28.07.2011 22:10:29
Slika
PITANJE:

Poštovanje,imam Daewoo Matiz SE(2000.godište),pa bih Vam postavio par pitanja vezana uz moj problem. Auto mi je nemirno tj.nekontinuirano radio na leru(znači nikakvih nepravilnosti nije imao u vožnji). Promijenio sam svjećice, kablove, rotor, razvodnu kapu.Čas su mi neki savjetovali da mi auto "trza u leru" zbog vode u benzinu.Ali sam se uvjerio da je sa benzinom sve u redu. I dalje nakon toga svega auto mi je isto radio,nisam osjećao da auto nešto bolje radi.Znači sve isto, nikakvoga pomaka. Sve dok nisam jedan dan odštekao cijev koja se priključuje na vakum automobila i od onda auto radi isto kao prije. Sada me zanima zašto služi ta pumpa vakuma ili kako se već zove(regulator vakuma)???(koja joj je namjena)??? Jedina mana je sada kada sam odštekao tu cijev sa vakuma osjetim kao i prije da mi auto malo "cuka",pa me zanima zbog čega se to javlja??? Jer do sada kada je bila cijev spojena nije tako povremeno cukao u vožnji ali sada povremeno da. Dali je greška voziti auto sa odštekanom cijevčicom ili ne...te koje su posljedice toga...i još jedno pitanje-zašto mi je auto tako trzao u leru dok je bila cijev prikopčana na vakum...ujedno mi se čini kao da sam izgubio dio snage na autu??????? hvala na odgovoru!!!!

ODGOVOR:

Cijev za podtlak ( vakum ) spojena je na usisni kolektor i membranu za podtlak na razvodniku paljenja . Membrana je vjerovatno oštećena i propušta , zato motor nemirno radi u leru. Kada ste odspojili navedenu cijev isključili ste podešavanje predpaljenja koje obavlja membrana ( automatski kut predpaljenja ) . Ispitajte membranu po potrebi je zamijenite i podesite kut predpaljenja.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - PUCKETANJE IZ PREDNJEG KRAJA

Datum objave: 29.07.2011 16:20:21
Slika
PITANJE:

Stovani g.Meic.Imam 20 god,i napokon sam prije godinu dana skupila za svoj prvi auto,Renault clio 1.2 8v,iz 2000 god.auto je kupljen od jednoga starijega susjeda koji je bio prvi vlasnik i presao nesto manje od 60000km.Do sada nisam imala problema sa autom a u zadnjih mjeseca dana kada ujutro upalim auto i micem volanom desno lijevo,javlja se neko pucketanje iz prednjega kraja,i to traje kakvih 15-20 sekundi i onda se vise ne cuje.Isto tako je i kada auto odstoji na parkingu par sati,opet se cuju takvo lagano pucketanje.Svi (muski)prijatelji su mi rekli da pucketanje iz serva nije jeftin kvar i da bolje prodam auto.Zato me jako zanima vase misljenje o ovome mojemu problemu.Hvala unaprijed Snjezana

ODGOVOR:

Zvuk koji kratkotrajno čujete nije zabrinjavajući . Uzrok nije servo volan nego neki jednostavni dio ovjesa koji se može brzo i jeftino riješiti. Dođite da pregledamo vozilo i da predložimo rješenje.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - PUMPA ZA GORIVO

Datum objave: 28.07.2011 22:03:15
Slika
PITANJE:

pumpa zuji ali gorivo jedva kapa,,molim neki savjet

ODGOVOR:

Ispitajte : rezervar i čistoću rezervoara, usisni filter na pumpi za gorivo, filter goriva, regulator tlaka goriva, cijevi dovoda goriva . Na kraju ispitajte po potrebi i pumpu za gorivo . Može biti neispravna iako se čuje da radi.

na vrh Povratak na vrh