Danas je: 22.08.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

ALFA ROMEO 166 2,4 JTD - PROBLEM SENZORA

Datum objave: 25.07.2011 14:31:43
Slika
PITANJE:

POZDRAV. POSJEDUJEM ALFU 166 2,4 JTD 02g.INAČE JE SVE OK,AL U ZADNJE VRIJEME MALO ELEKTRONIKA TROKIRA...NEKAKAV SENSOR TLAKA GORIVA JE GREŠKA,TOČNIJE UPALILA SE LAMPICA MOTORA NA TABLI..ZADNJI PUT JE BIO SENSOR TLAKA ZRAKA... GDJE SE TOCNO NALAZE TI SENSORI I MOŽE LI STO BITI AKO GA TAKO VOZIM..UNAPRIJED HVALA

ODGOVOR:

Senzor tlaka goriva se nalazi na Rail-u na samom motoru . Senzor tlaka zraka se nalazi na tlačnoj strani turbine u neposrednoj blizini glave motora . Moram naglasiti da takvo stanje sa neispravnim senzorima ne pogoduje motor. Na motoru bi trebalo napraviti dijagnostiku i otkloniti sve neispravnosti. Obzirom da je vozilo Vaše , možete se voziti po želji i popravak raditi kada Vam odgovara .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - SPAJANJE BROJAČA OKRETAJA

Datum objave: 25.07.2011 14:26:02
Slika
PITANJE:

Imam Fiat Punto 97 g. Kupio sam novu ploču gdje imam i broj okreaja. Na koji način bi ja sam doma spojio s motora na ploču da mi prikazuje broj okretaja?

ODGOVOR:

Instrument ploča i brojač okretaja motora dobivaju impuls za broj okretaja od senzora radilice ( RPM senzor ) . Isti se nalazi neposredno uz remenicu radilice. Potrebno je povući električne vodove od navedenog senzora ili od glavnog konektora ECU centrale. Način spajana sam objasnio ali neznam kako ćete Vi to izvesti u praksi.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6i. - MIRIS PALJEVINE

Datum objave: 25.07.2011 14:22:35
Slika
PITANJE:

Poštovani, Ima 3 mjeseca kupio sam Peugeot 307 sw, 1.6, 2002 godina. Auto je ok ali sad po ljeti ako mi ne radi automatska klima auto se grije i osjećam miris paljevine. Nepodnošljivo je biti u autu čak i sa otvorenim prozorima. Na +35 on grije!!!!!Je li problem sa ventilacijom?

ODGOVOR:

Na osnovu Vašega opisa mogu nabrojiti veći broj mogućih neispravnosti . Međutim bolje bi bilo kada bih Vaše vozilo pregledao . Tada bih vidio što je uzrok i dao Vam točne informacije te prijedolg rješenja .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - UGRADNJA ZUJALICE

Datum objave: 25.07.2011 12:16:30
Slika
PITANJE:

MAJSTOR PETRE,POTREBAN MI JE VAS STRUCNI SAVJET OKO UGRADNJE ZUJALICE ZA ZABORAVLJENA SVIJETLA, U GOLFA 2 DIZEL. KUPIO SAM JE PRIJE TRI GODINE, ALI UPUTA ZA UGRADNJU JE VRLO LOSA I NIJE NAMJENSKA ZA NEKI TIP VOZILA. NAIME IZ NJE IZLAZE DVIJE ZICE CRVENA + I PLAVA -. PREMA UPUTSTVU CRVENA BI SE TREBALA PRIKLJUCITI NA OSIGURAC OD POZICIONOG SVJETLA,JA SAM JE STAVIO NA PREKIDAC OD SVJETALA ZA JEDNU OD BUKSNI NA KOJOJ IMA STRUJE KAD JE PREKIDAC U UPALJENOM POLOZAJU. I MISLIM DA JE TO UREDU. A PLAVU ZICU - , SAM ZAKACIO ZA BUKSNU NA PREKIDACU UNUTRASNJEG SVETLA NA VOZACEVIM VRATIMA. I U SLUCAJU DA JE PREKIDAC SVJETALA UPALJEN A VRATA SE OTVARAJU ZUJALICA SE OGLASAVA. MEDJUTIM PREKIDAC NA SUVOZACKIM VRATIMA (JEDNA ZICA BRAON BJELA) JE SPOJEN SA PREKIDACEM NA VOZACEVIM VRATIMA (DVIJE BRAONBJELE ZICE IDU NA BUKSNU), TAKO DA SE PRILIKOM OTVARANJA SUVOZACKIH VRATA OGLASAVA ZUJALICA. KAKO SPOJITI A DA SE ZUJALICA OGLASAVA SAMO NA OTVARANJE VOZACEVIH VRATA ? JEDNO OD RJESENJA JE POSTAVLJANJE JOS JEDNOG PREKIDACA ZA UNUTRASNJE SVJETLO , KOJI BI PREKIDAO MASU SAMO ZUJALICI.A TO ZNACI BUSENJE STOKA. IMATE LI NEKO JEDNOSTAVNIJE RJESENJE? POZDRAV

ODGOVOR:

Ovo vozilo nema serijski predviđeno opciju za zujalicu za svijetla . Način na koji ste opisali spajanje zujalice je dobar . Ne treba Vas smetati ako se zujalica upali kada se otvaraju suvozačeva vrata . Ako Vas to ipak smeta onda ugradite kao što ste rekli prekidač ili odspojite električni vod sa suvozačevih vrata.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES CLK 200 - ISPRAZNIO SE AKUMULATOR

Datum objave: 25.07.2011 12:11:23
Slika
PITANJE:

poštovani.imam problem jer mi se usled dugog ne paljenja mercedesa clk200 ispraznio akumulator i ne mogu da otvorim gepek kako bi ga napunio,ili zamenio.pri tome je automatik pa ni nikakvo pokretanje nije moguće a parkiran je u nazad tako da je gepek vrlo nepristupačan.postoji li neki način da se dodje do akumulatora iznutra iz kabine ili da se na neki drugi način startuje motor.unapred hvala.

ODGOVOR:

Prtljažnik možete otvoriti ako dovedete struju ( odgovarajući napon ) u prostor motora . Spajanjem na odgovarjuće priključke ( + , - ) , kod motora ili kod kutije osigurača . Drugi način je da pokrenete motor tako da dovedete struju direktno na elektropokretač i na priključke koji vode do kontakt brave . Za ovakvo spajanje vozilo treba biti na kanalu ili na dizalici.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 1,8 i. - RADI KAO TRAKTOR

Datum objave: 24.07.2011 16:27:01
Slika
PITANJE:

Problem sa motorom na Citroenu C5 1.8 Auto sam kupio prije 6mj. i moram priznati da sam do sada bio prezadovoljan istim. Nije novi već 2004. godište, ima ugrađen plin, prešao je 173000 km, a slijedeći redovan servis očekuje me na 176000 km, no sada mi se pojavio problem s motorom s kakvim se nisam susretao niti čuo da je slično moguće. Naime, prilikom paljenja vozila (nakon duljeg mirovanja) motor trokira, odnosno umjesto na (uobičajenih) oko 1000 okretaja u leru, motor radi u rasponu od 1000 do 500 okretaja tijekom cca. 3-5 min. uz prilično neugodne zvukove (podsjećaju na rad manjeg traktora ili sl.) Tijekom tog perioda (posebno ujutro kad je najhladniji) auto se zna čak i ugasiti. U posljednja dva dana se čuje i nekakvo pucketanje prije nego li motor dođe u stanje normalnog rada. Također mi se čini kako mi pokazivač razine goriva ne funkcionira, pošto pokazuje da se ono troši i kad auto ide na plin... Eto, takva je situacija, molim Vas za savjet, te procjenu mogućih troškova ako ste se slučajno već susreli sa sličnim problemom.

ODGOVOR:

Detalji i opis koji ste poslali ukazuju na grešku u sustavu paljenja a moguće greške su : svjećice, bobine, probijanje visokog napona, električna instalacija od bobina do ECU centrale . Na drugom mjestu bih stavio kao moguće neispravnosti pojedine dijelove sustava ubrizgavanja : tlak goriva, filteri, injektori, MAP senzor, IAT senzor, RPM senzor, potenciometar leptirastog ventila, ostale netipične greške. Nakon dijagnostike motora mogao bih točno reći što je neispravno. Na pokazivač goriva se morate naviknuti jer instrument pokazuje da motor troši benzin i kada vozilo radi na plin. To je samo lažni prikaz jer ta informacija dolazi preko računala koji misli da motor radi na benzin a preko prevaljenog puta računa potrošnju benzina. Punjenjem benzina sustav se opet resetira.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,4 16V - NISU OTKRILI KVAR

Datum objave: 24.07.2011 16:23:33
Slika
PITANJE:

postovanje i lijep pozdrav potrebna mi je vasa pomoc imam golfa 4 1.4 16v a problem je kod motora bio sam na dijagnostici i nisu mi otkrili nikakav kvar osim sto su mi rekli da moram ocistit katalizator a problem je sto nece da vuce pod vecim gasom odma ga tusi i trokira i trza a na leru radi savrseno a vuce ko lud dok ne nabije radnu temperaturu tj dok je hladan.znaci kad je vruc to mu se desava a kad je hladan pravo auto. molio bi vase misljenje unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Dijagnostika koju ste obavili nije obavljena detaljno niti do kraja . Kada bih imao mogućnost pregledati Vaše vozilo ispitao bih mehaničko stanje motora, elektronski sustav ubrizgavanja, sustav paljenja, sustav za upravljanje motorom . Nakon toga bih Vam nabrojio sve neispravnosti, predložio rješenje , naveo cijenu popravka i uz Vašu suglasnost otklonio sve neispravnosti nakon čega bi motor imao potrebnu snagu i bio potpuno ispravan. Zatražite ponovo da Vam Vaše vozilo detaljno ispitaju , predlože rješenje i navedu cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - SPUŽVA NA KLAPNAMA VENTILACIJE

Datum objave: 24.07.2011 16:19:09
Slika
PITANJE:

poštovani kolega imam golf 2 i imam problem sa klapnama u kutiji sistema za grijanje na kojima je bila nalijepljena spužva i tako pohabana izišla kroz ventilacijske otvore meni treba savjet osobe kao što ste vi što da nalijepim na te iste klapne a da to bude sigurno i funkcijonalno naravno ja vam se unapred zahvaljujem

ODGOVOR:

Naljepiti možete bilo koji materijal koji dobro brtvi i kojega neće odnijeti struja zraka ventilacije. To mogu biti spužvaste ili pjenaste ( mekane ) brtvene trake . Bitno je da se iste ne odlijepe . Po potrebi upotrebite neko jače ljepilo jer ljepilo na navedenim trakama ne drži sasvim dobro.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C KLASSA 220 D - KONTAKT BRAVA

Datum objave: 24.07.2011 16:13:12
Slika
PITANJE:

Dobar dan postovani gosp meić pratim stalno vase stranice i vrlo su korisne molio bih vas za jedan savjet naime radi se o mercedesu c klase dizel 220 obicni ima cudno ponasanje nekad kad okrenem kontakt ne gore lampice i tada neće da upali-naime ne daje nikakve znakove i tako par puta vratim kljuc ili ga izvadim iz brave i onda upali normalno.to se događa nepravilno nekad prođe i nekoliko dana da sve bude u redu-kljuc je kodirani provao sam i rezerervni i nevidim razliku provjeravao sam kontakte od akumulatora osigurace kontakte na bravi molim vas savjet odakle poceti i jos da kazem da se dva puta ugasio u voznji sigurno povezano s tim problemom jer kad se ugasio nije gorila ni jedna lampica na kontaktu izvadim kljuc i on upali i radi normalno unaprijed hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Detaljan opis i svi detalji ukazuju na neispravnost električnog dijela kontakt brave . Obzirom da niste naveli godinu proizvodnje moram reći da na Vašem vozilu može postojati klasična kontakt brava i ključ . Na novijim vozilima je isključivo elektronska kontakt brava a kontakt ključ nema nastavak koji ulazi u cilindar kontakt brave . Ako je na Vašem vozilu klasična brava s cilindrom tada se može mijenjati električni dio kontakt brave . Ako je u pitanju elektronska brava ona se mijenja kompletna i to u ovlaštenom servisu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - REPARIRANA TURBINA

Datum objave: 24.07.2011 16:10:14
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam renault lagune 1.9 dci 2004.godište, 150.000 km. krajem 3. mjeseca ove godine došlo je do kvara na turbini koju sam dao generalno reparirati (sve). od tada sam primjetio da mi auto troši ulje (na 5.000 km - 2 litre ulja), te da auto pri većim brzinama "vuče" slabije nego prije reparacije turbine. možete li mi reći u čemu bi mogao biti problem i savjetovati što da učinim! Unaprijed se zahvaljujem!

ODGOVOR:

Ako prije popravka turbine nije bila tako velika potrošnja ulja i ako je motor imao više snage , sve te činjenice navode na zaključak da je uzrok turbina. To znači da kvaliteta sadašnje turbine i kvaliteta originalne turbine nisu iste . Još moram naglasiti da motor može trošiti ulje na vodilice ventila i na klipne prstenove. Radi objektivne procjene svakako treba ispitati mehaničko stanje motora i utvrditi na koji način motor troši ulje.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 1,6 DIZEL - ODRŽAVANJE

Datum objave: 24.07.2011 12:52:24
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Prvo pohvale za stranicu koje su sada mnogo preglednije i lakše za pretraživanje. Posjedujem mazdu 3, 1.6 diezel, 90 KS, do sada prešao oko 82000 km bez problema. Do sada sam mijenjao samo ulje i filter ulja (svakih 10000 km), filter zraka i klime (jedan puta godišnje) i filter goriva na 60000km. Sada kada je auto star malo preko 5 godina planiram promjeniti akumulator (svakako prije zime), izmjeniti antifriz i promjeniti pakne na kočnicama. Osim navadenoga što bi još trebao raditi na autu da me nastavi služiti bez problema kao do sada? Hvala!

ODGOVOR:

Osim navedenog razmislite i o sljedećem : ulje u mjenjaču, ulje u servo volanu, ulje u kočnom sustavu, rashladna tekućina, servis klima uređaja . Sve što sam naveo inače se radi svakih 60.000 km ili svake dvije godine.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA SPORT 2,0 16V - LAMPICE ABS I TC

Datum objave: 24.07.2011 12:49:33
Slika
PITANJE:

Imam astru sport 2.0 16v iz 1998 imam problema sa elektronikom zna mi se upaliti lampica od abs i tc kad stisnem trubu. i primjetio sam od kad sam promjenio termostat da mi se stalno pale ventilatori ali na full brzini i od klime i od hlađenja motora. bio sam ispod auta i tamo ispod prednjeg branika je jedna siva kutija i u noj se čuje klik nakon čega se ventilatori pale. a neki put se ne uključuju niti kad je temperatura motora na 90 stupnjeva. bite mi mogli reči radi čega bi ovo moglo biti. Zahvaljujem unaprijed

ODGOVOR:

Kontrolne lampice ABS-a i TC-a se pale kada postoji greška u sustavu ABS-a . Moguće greške su : električna instalacija, senzori ABS-a , zračnost na nekom od ležajeva kotača, hidroagregat ABS-a , računalo ABS-a . Ako se stalno pale ventilatori kod velike brzine moguće neispravnosti su: neodgovarajući termostat, nečist hladnjak ( iznutra, izvana ) , cijevi rashladnog sustava, pumpa za vodu, brtva glave motora. Navedena kutija je upravljački modul ventilatora . Ako se ventilatori nekada ne upale razlog treba tražiti u senzoru temperature motora, u termoprekidaču, u upravljačkom modulu, u električnoj instalaciji.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 1,6 HDI - CRNI TALOG

Datum objave: 24.07.2011 12:41:40
Slika
PITANJE:

Dobar dan gospodine Meiću! Čitao sam vaš portal i sviđa mi se pa imam i ja pitanje:imam auto peugeot 407 sw,motor 1.6 HDi uzeo sam ga nedavno polovno kupljen i otišao na put koji je bio od 800 km!Kad sam se vratio pogled na vrh motora i niz motora gdje se nalazi auspuh a rekao bih i turbina mi je zabrinjavajući: pojavio se crni talog koji nije masan i kojeg sam mogao obrisati (pretpostavljam) od ispušnog dima.Dali mi možete reći što bi to moglo biti??? Nadam se da ćete razumijeti opisani predmet!!! Unaprijed Hvala!!

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu to može biti supstanca koja se stvara u ispušnom sustavu ( kombinacija plinova, čađe, čestica motornog ulja ) a vi je možete vidjeti jer na spomenutom mjestu postoji propuštanje ispušnih plinova. Moj savjet je da se obavi stručni pregled motora , da se utvrdi o čemu se radi i da se predloži rješenje. Na ovaj način često se mogu izbjeći nepotrebni i skupi popravci . Ovakve slučajeve imamo često i zato mogu reći da je dobro na vrijeme reagirati .

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - PREGRIJAVANJE MOTORA

Datum objave: 24.07.2011 12:39:04
Slika
PITANJE:

 

Upalila se lampica za hladnjak, dosuli smo antifriz, ugasila se i tako 2 puta.Navodno nije podizao temp.kazem to jer je to sluzbeni auto i svi tvrde da nije podignuta temp.Malo pre svega toga nam je na putu stradala remenica.Auto se ne vozi cesto i odrzavan je u merced.servisu.Sada menjamo glavu i sve sto uz to ide.Mene zanima da li je to sa temp moglo da se predvidi i da li je to greska vozaca ili mozda posledica predjasnjeg kvara,kada je otisla remenica.Hvala vam unapred

ODGOVOR:

Svaki vozač ima mogućnost kontrolirati radnu temperaturu motora jer za to postoji instrumant na instrument ploči. Kada temperatura motora prijeđe dozvoljenu granicu vozač bi trebao odmah reagirati , provjeriti o čemu se radi i po potrebi dalje ne voziti. U tom slučaju oštećenja na motoru nisu velika . Obično samo strada brtva glave motora i tada popravak nije skup. Ukoliko se pregrijavanje motora ne primjeti na vrijeme što je moguće , popravci su znatno skuplji . Brtva glave motora može stradati i na način ako je ranije dolazilo do pregrijavanja . Tada govorimo o postepenom oštećenju brtve glave motora. Znači to može biti posljedica ranijeg kvara.

na vrh Povratak na vrh

DACIA LOGAN - STRUČNO PREGLEDATI PRIJE KUPNJE

Datum objave: 24.07.2011 12:29:29
Slika
PITANJE:

poštovanje, imam nekoliko pitanja za vas. nasao sam auto daciu logan, 2004, s plinom, s 180 000 km za 2000 eura. zanima me ako bi uzeo takvo auto, uz neki servis jel bi mogao motor izdrzati jos nekih 100 000 km? buduci da ste vi strucnjak, da li vi imate neki auto za prodaju, dakle trazim otprilike ovako nesto, 5 vrata, 55kw, da nije stariji od 10 god, da ima prtljaznik malo veci za kolica, brzina nije bitna, klima isto tako, i da je cijena negdje izmedju 3000 i 4 000 eura? hvala lijepa, pozdrav

ODGOVOR:

Nitko ozbiljan ne može znati koliko će neko vozilo ispravno funkcionirati , naročito ako to vozilo nema priliku stručno pregledati. Realno je za očekivati da će spomenuto vozilo uz redovno servisiranje trajati i duže nego što ste Vi naveli. Važno je za napomenuti da bilo koje rabljeno vozilo treba prije kupnje temeljito i stručno pregledati . Takav pregled daje neku garanciju  i uvid u stanje vozila. Ako se na spomenutom pregledu utvrdi da nije dobra kompresija, da mjenjač ima pojačani zvuk, da volan i podvozje imaju neka mane  , tada treba odustati od takvog vozila i tražiti bolju priliku. Na žalost ne bavim se traženjem niti prodajom rabljenih vozila . Na tržištu rabljenih vozila postoji velika ponuda raznih tipova vozila čija cijena je oko 4.000 eura. Siguran sam da ćete naći nešto što Vam po veličini i kvaliteti odgovara.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,8 16V - KADA SE UGRIJE NE UBRZAVA

Datum objave: 24.07.2011 06:37:45
Slika
PITANJE:

pošovani gosp. Meić!vlasnik sam clia 1,8 16v 1991g.automobil kada je hladan savršeno vuče,ali kad se ugrije nakon 2500okretajaja se počne daviti i ne ubrzava...

ODGOVOR:

Nakon dijagnostike motora mogao bih točno reći što je neispravno . Sada mogu samo navesti moguće neispravnosti a to su : tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, filter goriva, senzor temperature motora, električnainstalacija, senzor temperature usisanog zraka, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 16V - UZROK U REZERVOARU

Datum objave: 24.07.2011 06:35:59
Slika
PITANJE:

poštovani,vozim ford focus 1.8 16v 2003 god.imam problem s autom,kad mi je količina goriva u tanku na četvrtini tanka auto počne trokirati i ne prima gas,a sad mi se to počelo dogadjat i pri punom tanku ali samo kad malo duže vozim,onda malo ohladim i nastavim dalje i ponovo ide kao da nije ništa bilo,bi li to mogao biti problem s pumpom goriva.gdje ju mogu nabaviti i koliko ona košta molim pomozite,unaprijed hvala

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu i svemu što ste naveli uzrok treba tražiti u rezervoaru . Tamo postoji sklop u kojemu se nalazi pumpa za gorivo, pokazivač za količinu goriva, usini filter, sistem cijevi za gorivo, zajedničko kućište koje objedinjuje sve što sam nabrojio. Logično je da najprije izvadite navedeni sklop i da provjerite ispravnost svakog dijela . Tek nakon toga ako će trebati razmišljajte o pumpi za gorivo. Ako ćete sami to raditi , pazite da nešto ne polomite na navedenom sklopu. Pumpu za gorivo možete nabaviti u svakom bljem dučanu koji prodaje Ford autodijelove.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,4 16V - LAMPICE ABS-a I RUČNE

Datum objave: 24.07.2011 06:33:36
Slika
PITANJE:

Poštovani, Molim pomoć oko lampica na kontrolnoj ploči. Naime nakon davanja kontakta upali se normalno nekoliko lampica no onda nakon dijagnostike umjesto jednom bipne tri puta i lampica od ručne počne treperiti dok lampica ABS-a svijetli neprekidno. Nakon paljenja ostaje isto crvena lapica ručne treperi,a ABS svijetli. Prije par dana sam bio na servisu gdje su mi promijenili komplet zadnje kočnice i glavčinu na zadjnem kotaču. Kočione tekućine ima dovoljno. Auto je SEAT IBIZA 1.4 16v SPORTRIDER iz 2005 sa redovitim servisima na svakih 15000. Budući da koči normalno mogu li voziti još par dana do odlaska na servis? LP

ODGOVOR:

Spomenute lampice svijetle jer sustav ABS nije u funkciji . To može biti povezano s radovima na zadnjim kočnicama. Glavčina koju ste mijenjali mora imati tzv. rotofoniku za sustav ABS . Ako toga nema ili ako glavčina i rotofonika nije potpuno identična kao na prijašnjoj glavčini to je razlog radi kojega ne radi ABS. Najprije provjerite to što sam spomenuo . Po pitanju daljnje vožnje možete voziti koliko hoćete jer Vam kočni sustav normalno funkcioira .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI- NEKADA NEĆE U DRUGU

Datum objave: 23.07.2011 21:24:48
Slika
PITANJE:

Postovanje, imam jedan problem koji se ne desava cesto, znaci ponekad ujutro kad pokrenem auto i ubacim u prvu brzinu nece da prebaci u drugu brzinu. Prvi put sam na silu prebacio uz zvuk zupcanika, a kada mi se drugi put desilo otpustio sam kvacilo i napravim par metara u prvoj brzini i onda u drugu prebaci bez problema. Ovo se desavalo samo ujutro tj. kada auto se duze ne vozi, mislim 10-15 sati. Inace auto je Renault Megane 1.5 dci 100ks 2004 god. presao oko 150000 km. Hvala i pozdrav

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok je spojka ( kuplung ) . U momentu kada niste mogli prebaciti u drugu brzinu lamela spojke je ostala zaljepljena za zamašnjak . Nakon što se spojka malo zagrije stanje se normalizira. Ako će se to ponavljati ćešće , treba razmišljati o demontaži mjenjača. Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

KIA RIO 1,5 i. - SENZOR BREGASTE

Datum objave: 23.07.2011 21:19:38
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Imamo Kiu Rio 1.5 ls 2001. god. Stalno se pali chek lampica i ne "vuče" kako bi trebala, kao da joj fali barem 30% snage. Bili smo nekoliko puta na servisu i rekli su da je problem u senzoru na bregastoj osovini, očistili su ga ali je i dalje problem. Da li u pitanju taj senzor ili ne i ako je da li bi ga trebala zamjeniti novim i kolika je cijena tog senzora?

ODGOVOR:

Navedeni senzor se ne čisti nego se uvijek mijenja i ugrađuje novi ( ali ako je stvarno isti neispravan ) . Servis koji ste posjetili nije dobro odradio svoj dio posla . Trebao je pregledati vozilo , ispitati sve komponente na motoru, točno utvrditi što je neispravno, predložiti rješenje i uz Vašu suglasnost otkloniti sve neispravnosti. Ovom prilikom nema smisla da navodim sve moguće potencijalne greške jer od toga nećete imati koristi jer ih može biti više.

na vrh Povratak na vrh