Danas je: 05.07.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FIAT PUNTO - NE MOŽE SE NATOČITI GORIVO

Datum objave: 09.08.2011 18:29:23
Slika
PITANJE:

u fiata punta 1.1 motor 95 god. imam problema sa oduškom nemogu nikako da uspem goriva na pumpi i u crijevu za što vodi u rezervoar vazda ima goriva

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu neispravan je sustav za odušak rezervoara. Potrebno je skinuti rezervoar i po potrebi napraviti doradu ili zamjenu sustava za odušak rezervoara.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 - NE RADI RIKVERC SVJETLO

Datum objave: 09.08.2011 18:18:05
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Mazdu 3 CD 110 Plusline, 2006. godište s prijeđenih 85 000 km. Zadnja 2 tjedna mi ne radi rikverc svijetlo i stražnji senzori za parking (jednom u ta dva tjedna su proradili). Ne znam može li biti povezano, ali ponekad mi se desi da mi se ne upale žmigavci kod zaključavanja. Možete li približno reći o čemu bi se moglo raditi? Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Rikverc svijetlo može biti izvan funkcije : kada je veliki pad napona na konektorima i električnim vodovima od rikverc šaltera do rikverc lampe, kada je neispravan rikverc šalter, kada su neispravne rikverc lampe. Isto tako uzrok radi kojega ne radi senzor za parking je električna instalacija i kontakti, sam senzor za parking.

na vrh Povratak na vrh

SAVJET - SLAB MLAZ NA PREDNJIM BRISAČIMA

Datum objave: 09.08.2011 18:15:59
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam gore navedeni problem. Naime, prednji brisači nemaju dovoljnu jačinu mlaza tako da špricaju do polovine šajbe. Čistio sam iglicom šprice, međutim isto. Uvijek koristim sredstva za pranje vjetrobranskih stakla pomiješanih sa destiliranom vodom. Molim Vas savjet i unaprijed hvala na odgovoru. Pozdrav, Sandro

ODGOVOR:

Postoji nekoliko razloga radi kojih može biti slab mlaz na mlaznicama a razlozi su : nečista posuge za tekućinu, kamenac u cijevima za tekućinu, loše mlaznice, slaba električna pumpica koja stvara tlak . Krenite redoslijedom koji sam napisao.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - GAŠENJE PRILIKOM KRETANJA

Datum objave: 09.08.2011 18:05:20
Slika
PITANJE:

Pozz.Dali skodi autu kada pri pustanju kvacila nam se ugasi.U pitanju je golf IV TDI 110KS? Unaprijed hvala na odgovoru... Pozz

ODGOVOR:

Često gašenje motora prilikom kretanja sigurno ne pogoduje motoru , mjenjaču , kuplungu . To su nekontrolirani trzaji koji se prenose na kompenzacione opruge kuplunga i na mehanizam mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 230 - AUTOMATSKI MJENJAČ

Datum objave: 09.08.2011 17:46:44
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam Mercedes E klasu 230 iz 97 god sa automatskim mjenjacem U posljednje vrijeme mi se desava da auto nece mjenjati brzine odn. radi samo prva i rikverc.Bio sam par puta kod majstora koji mi je ponistio nekakvu gresku i auto bi nakon toga normalno mjenjao brzine dan ili dva i onda ponovno isto samo rikverc i prva.Tako mi je ponistavao par puta i pogreska se uvijek vrati kroz dan dva. Pomozite molim vas dali znate o cemo je rijec odn., koliko bi iznosio sami popravsk mjenjaca. Hvala Lp

ODGOVOR:

Najčešći uzroci su : nedovoljno ulja u mjenjač, loša kvaliteta ulja u mjenjaču, filter mjenjača, električno-hidraulični ventili mjenjača, električna instalacija mjenjača, istrošenje u samom mjenjaču, upravljačko računalo mjenjača. Cijena popravka mjenjača se može znati nakon dijagnostike i spoznaje o vrsti kvara . Popravak automatskog mjenjača nikada nije jeftin.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,6 16V - GAS SA ZADRŠKOM

Datum objave: 09.08.2011 17:41:37
Slika
PITANJE:

Imam renaulta megana 2, 2003 god, benzinac 1,6 16 v Problem koji me opterećuje jest taj da se pri malom gasu( pri parkiranjima,krećanjima...)automobil često ugasi. Ono što sam primjetio jest to da kada dam gas on ga prima sa nekakvom vremenskom zadrškom/kašnjenjem tako da je posebno problematično raditi vagu bez ručne kočnice.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : propuštanje na usisnom kolektoru, tlak goriva, nečisti injektori, filteri, EVAP ventil rezervoara, ECT senzor temperature motora, lambda sonda, MAP senzor, IAT senzor temperature motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 1,8 16V- PALI SE LAMPICA MOTORA

Datum objave: 09.08.2011 17:29:29
Slika
PITANJE:

Lučka za diagnostiko motorja - kisikova sonda Takole. Avto xsara piccaso, 2001l, 1,8 prevoženih 148000km. Dne 21.7.2011 sem se vračal iz morja (ankaran). Gorivo je blo na koncu - 1 črtica, tankal na Kozini na Petrol črpalki. Čez kakšnih 10km se mi prižge lučka- skrajno desno za diagnostiko motorja. Sem se ustavil, pregledal vse varovalke (pred kakšnim letom mi je skurilo varovalko za sondo, ki se nahaja pod pokrovom motorja). Ker je bilo vse ok, sem se peljal dalje vse do Maribora. Ker je skozi deževalo sem peljal največ nekje 110km/h. Avto je potegnil brez problema,pospeški so bili. Drug dan sem odklopil akumulator za 10min, vendar je lučka ostala. Drugo mi ni preostalo kot servis. Tam pa čudežno, ko je mehanik štartal avto lučka nehala goreti. Vseeno smo se zmenili za priklop na Proxio. 1. cena za računalniško reprogramiranje proxia - 48eur 2. diagnoza zamenjava spodnje kisikove sonde (naredili so mi kar predračun za 223 eurov), in mehanikova trditev da se ta napaka pojavlja že lep čas glede na računalniški izpis. Meni se je ta lučka prižgala samo tisti dan in nikoli prej razen ko mi je varovalko zabrisalo ven - leto ali več nazaj, takrat sem tudi naredil na računalniku izbris napake. Na vsak način mi je priporočal čimprejšnjo zamenjavo sonde. 3.seveda sem se odpeljal iz servisa 4. sedaj mi že 2 dni dela vse bp (lučka ne gori) tudi po avtocesti sem ga včeraj "tišal " do 150km, brez problema V petek 5.7.2011 se je spet prižgala lučka in vmes ugasnila pa ponovno prižgala. Danes 8.7 tankal na omv lućka ugasnila čez kakšnih 8km spet prižgala. Mehanik mi rekel naj sprobam z kakšnim aditivom sčistit injektore, zaenkart nič učinka. Je morda res sonda zanič ali morda celo katalizator? Pa še tole: Bil sem v eni avto trgovini kjer so mi ponudili univerzalno bochovo sondo za 98eurov. Kaj storiti sedaj: 1. počakati ali se bo še lučka prižigala - po vsej verjetnosto bom naredil tole 2.In če bo res okvara te sonde ali lahko zamenjam z univerzalno od bocha (ima enake oznake kot sem dobil na predračunu?). 3. ali je morda bilo kaj v bencinu in je sonda poslala napačne podatke? Kakšen vaš nasvet ? Hvala za odgovor lp , sebastijan

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu uzrok paljenja kontrolne lampice motora može biti lambda sonda i katalizator . Međutim to mogu biti i razne druge neispravnosti elektronskog sustava ubrizgavanja goriva i sustava za stvaranje iskre na svjećicama . Način na koji želite otkloniti kvar nije dobar jer pokušavate sami  nabaviti lambda sondu ( zamjensku ) i na taj način riješiti problem . Najbolje rješenje je da popravak vozila povjerite servisu u koji imate povjerenje . Zatražite od servisa da pregleda vozilo , da predloži rješenje , da navede cijenu popravka . Nakon što uz Vašu suglasnost servis obavi potrebne popravke , nakon toga motor mora biti ispravan a kontrolna lampica se ne smije više paliti. Svaki ozbiljan servis će za obavljene radove dati garanciju. Ovoga časa bih mogao nabrojiti više od dvadeset razloga radi kojih se može paliti kontrolna lampica motora , međutim od toga Vi ne bi imali nikakve koristi i zato nema potrebe da navodim pojedine moguće neispravnosti.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - ZVUK RRRRRR ?

Datum objave: 09.08.2011 17:02:13
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine vozim xsaru 1.4i 1999god. Prije par dana poceo je dolaziti zvuk iz prednjeg dijela auta(motora)prilikom pustanja gasa cuje se zvuk slican ponavljanu slova RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. Taj zvuk prestaje prilikom dodavanja gasa ili stiskanju kumpluga. Pri vecoj brzinama kada se pusti gas cuje se jace, a u nizoj recimo oko 40-50km/s cuje se sporije (tj. jednako je glasan samo se sporije cuje taj RRRRRRRRRRRRR). Meni taj zvuk podsjeca na okretanje zupcanika ili nesto sl. Kumplug sam mjenjao prije godinu dana tak da pretpostavljam da to nije... Unaprijed hvala...

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu takav zvuk može dolaziti iz mjenjača . Uzrok može biti nedostatak ulja, loše ulje, oštećenje u mjenjaču. Zvuk bih morao čuti direktno na vozilu i tada bih mogao točno reći o čemu se radi i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - KLIMA UREĐAJ

Datum objave: 09.08.2011 12:36:24
Slika
PITANJE:

Poštovanje, Imam problema sa uključivanjem klime. Sve kao radi ali puše topli zrak. Plin je promijenjen dva puta i klima je testirana bojom i nema propuštanja. Zanimljivo je što prilikom nekoliko paljenja auta klima proradi i funkcionira par dana i onda opet grije i tako nekoliko puta. Ne znam dali postoji kakva sklopka koja se ne uključuje ili je nešto drugo u pitanju kad malo radi, malo ne radi a plina ima. Zahvaljujem na odgovoru jer dva indijanca koji su je testirali očito ne znaju ništa drugo osim promijeniti plin.Naime radi se o Mercedesu C 270 AMG automatik iz 2001 godine.Motorom je od 150 kilovata. Sa štovanjem, Damir

ODGOVOR:

Sama činjenica da u sustavu klima uređaja ima Freona R 134a nije dovoljna da sustav uredno radi. Postoje i druge komponente sustava koje mogu biti uzrok radi kojega ne radi klima uređaj. Ostale moguće neispravnosti su : tlačna sklopka ( presostat ) , dehidrator, ekspanzioni ventil, kondenzator, pogonska remenica kompresora, električna instalacija sustava, tlačni vodovi, isparivač i u krajnjoj liniji kompresor,upravljačka elektronika sustava klime jer Vaše vozilo to sigurno ima.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,6 16V - PODIZAČI VENTILA

Datum objave: 09.08.2011 12:29:58
Slika
PITANJE:

Zdravo, Imam problem so Podizace Ventila na auto Vectra B 1.6 16V 97god. Kad palim auto kasno se gasi lamba od ulje, u toe vreme dok se gasi lampa podizacite mnogu bucat isto kako dizel motor. Posle se smiruje motorot kad se gasi lamba od ulje. Posle nekoe vreme pak se pojavuva da bucat podizacite(dve podizace). Mi rekoa da smenim ulje i filter, pak isto.(Ulje Valvoline 15/40) Sakav da ve prasam ako smenim Uljena Pumpa, dali podizacite pak ke bucat? Sto mi preporacuvate vie: Da gi smenim podizacite, novi da stavam, ili da go smenim motorot. Vi blagodaram odnapred za odgovorot Pozdrav i ubav den Mensur.

ODGOVOR:

Pumpa za ulje nije uzrok lupanja hidropodizača. Na Vašem mjestu bih u motor stavio ulje 10W40 i zamijenio filter za ulje . Ako bi i nakon toga i dalje lupali neki hidropodizači onda bi zamijenio neispravne hidropodizače. Ostale hidropodizače bi trebalo rastaviti, oprati, razraditi i ponovo složiti na glavu motora .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 214 SI - GDJE JE SENZOR RADILICE?

Datum objave: 09.08.2011 12:26:48
Slika
PITANJE:

Postovani u poslednje vreme imam problem sa autom, u pitanju je Rover 214 si 2000. godiste sa 16 ventila, 1400 ccm. Auto je poceo da cima u voznji a sada je poceo i da se gasi(bilo da se vozi na benzin ili na plin). Auto sam vozio na testiranje elektronike(kompjutersko) gde mi je receno da je neispravan brojac obrtaja na radilici. Posto nisu radili na Roveru nisu znali gde se nalazi brojac obrtaja pa mi je auto idalje neispravan. Molio bih Vas da mi sto pre pomognete i kazete gde se isti nalazi na autu, kako se menja i gde mogu da ga nabavim. Pozz

ODGOVOR:

Postoje samo dva mjesta gdje se može nalaziti senzor radilice. Prvo mjesto je neposredno uz remenicu radilice ( lako je uočljivo ) . Drugo mjesto je na bloku motora u pravcu četvrtog klipa . Senzor ima karakterističan izgled i svaki bolji mehaničar će ga lako prepoznati i demontirati.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - TEŠKO PALI

Datum objave: 09.08.2011 12:20:39
Slika
PITANJE:

IMAM PROBLEM SA ŠKODOM OCTAVIOM 2001 GOD. 1,9 TDI . UPALI NEKOLIKO PUTA NORMALNO A NEKAD VERGLA DA UPALI I TEŠKO UPALI . ODRAĐEN SERVIS ZAMJENA FILTERA ULJA ITD. REDOVNO SERVISIRANO . POZDRAV

ODGOVOR:

Otežano paljenje nije povezano s činjenicom da je zamjenjeno ulje i filteri. Postoje brojni drugi mogući faktori utjecaja i to : prisutnost zraka u gorivu, kontrolni modul grijača, relej grijača, ECT senzor, dobavna pumpa, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine, dize, EGR ventil, VT pumpa, mehaničko stanje motora, senzor radilice, električna instalacija od motora do ECU centrale. Najprije bih ispitivao prisutnost zraka u gorivu.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - NEŠTO GA GUŠI

Datum objave: 09.08.2011 12:17:45
Slika
PITANJE:

golf 4.19 turbo tdi.god.1999 varijant molim dajte mi savjet mašina je nova pređenih 80ooo km.nešto je guši kad dam gas u 2,i3,brzini ne povuče več na sto metara naglo poveča brzino i dalje normalno vuče puno vam hvala

ODGOVOR:

Mogućih uzroka može biti više . Najprije bih ispitaivao : tlak turbine, sustav za regulaciju tlaka turbine, senzor tlaka zraka, tlačne cijevi turbine, mjerač mase zraka, regulator količine goriva, senzor bregaste osovine, filtere, senzor temperature motora, upravljački modul visokotlačne pumpe.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 i. - SERVO VOLAN

Datum objave: 09.08.2011 12:09:46
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić! Moje pitanje je vezano za Opel Vectru A 1995. godište 2.0. benzinac, 8 ventila. Prešao otprilike 195000 km. Primetio sam da u kabini auta ispod volana kaplje neko ulje ( mala barica se nalazi desno od papučice za gas ). Bio sam u Opel servisu pa mi je rečeno da se radi o servo uređaju volana koji treba da se menja. Za sada upravljanje vozilom ide kako treba, samo u slučaju kada motor ne radi okretanje volana je otežano. Međutim, zamena servo uređaja je veoma skupa pa se pitam da li postoji neko drugo rešenje jer se verovatno radi o kvaru nekog zaptivača? Za sada dolivam malo ulja u posudu servo uređaja i nema problema, ali se plašim da se nešto ne dogodi sa upravljačem u toku vožnje, što naravno može biti jako opasno. Unapred hvala na savetu.

ODGOVOR:

Ako bi servo volan u potpunosti otkazao Vi bi i dalje mogli normalno upravljati vozilom jedino što bi za okretanje volana trebali upotrebiti veći moment ( silu ) . Popravak servo volana je uvijek skup je podrazumjeva kompletnu demontažu, montažu , reviziu, popravak, optiku ovjesa . Najjeftinije rješenje je kada bi našli isti takav rabljeni ispravni servo volan . Tada bi imali trošak demontaže , montaže, ulje u servo volanu, optiku ovjesa . Taj trošak je više nego dvostruko manji .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 i. - HLAĐENJE

Datum objave: 08.08.2011 18:55:41
Slika
PITANJE:

Poštovani, hvala Vam što nama manje upućenima pomažete svojim savjetima, znanjem i iskustvom! Nadam se da ćete i meni moći pomoći, već se neko vrijeme natežem sa hlađenjem tekućine u svojoj Laguni. Radi se o prvoj seriji, 95. godina, 1.8 8V sa ugrađenim plinom (Lovato). Problem nastaje kod paljenja odnosno nepaljenja ventilatora (dva su komada) na kileru. Termoprekidač je novi, termostat je ispravan, vodena pumpa je nova. I događa mi se da se ventilatori pale u prvu pa drugu brzinu samo kad okretaji motora budu veći od recimo 1500. I tu je sve OK, pali se prva brzina i uskoro i druga ventilatora (na 92 i 97 čini mi se). Ako ostavim auto da radi u leru bez imalo gasa, ventilatori se uopće ne pale i kazaljka ode u crveno. Čim dodam malo gasa, kroz 10-ak sekundi se pale i normalno hlade. Imate li ideju koji dio radi probleme? Je li moguće da pumpa ne dotjera vrući antifriz do termoprekidača ako je auto u leru (a gdje se nalazi senzor temperature)? Je li do struje? Stvarno više nemam ideja, probavao sam s drugim termoprekidačem, probavao sam ostaviti samo drugu brzinu uključenu... Hvala!

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba sumnjati u sve a to znači u mehanički sustav i u električni sustav. Kod mehaničkog sustava bih provjerio pumpu za vodu, hladnjak, gumene cijevi, termostat . Kod električnog sustava bih kontrolirao : napon na konektorima ventilatora, senzor temperature motora ETC koji se nalazi na glavi motora s lijeve strane. Po potrebi bi provjerio i električnu instalaciju te napon punjenja alternatora .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II DIZEL - LOŽ ULJE??

Datum objave: 08.08.2011 18:52:24
Slika
PITANJE:

POSTOVANI GOSPODINE MEICU, PRIJE SVEGA SVE RIJECI HVALE ZA OVO STO RADITE.ZANIMA ME VASE MISLJENJE O UPOTREBI LOZ ULJA U GOLFU 2. STETI LI MOTORU,A PRIJE SVEGA SISTEMU ZA NAPAJANJE GORIVA ( PUMPA VISOKOG PRITISKA I DIZNE ). VJEROVATNO BI TREBALO PROMJENITI FILTER GORIVA PRIJE ZIME I NEKORISTITI ULJE U ZIMSKOM PERIODU,RADI LAKSEG PALJENJA. pozdrav i puno uspjeha u daljem radu.

ODGOVOR:

Lož ulje nije predviđeno za Vaše vozilo. Razlika između dizel goriva je što lož ulje nije tako čisto i u sebi sadrži boju. Cetanski broj je također manji nego kod dizel goriva. Ako koristite dizel gorivo , visokotlačna pumpa i dize će duže trajati.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - VOLAN ČUDNO STOJI

Datum objave: 08.08.2011 18:50:04
Slika
PITANJE:

Sinoć sam se dugo uparkiravao i dosta vrtio volan do kraja. Nakon toga, kad sam se htio isparkirati, jedva sam uspio okrenuti volan, a kotači su se jedva pomakli. Nakon toga primijetio sam i da mi volan nekako čudno stoji (kotači ravni a volan skroz 'naopako'). U normalnoj vožnji reagira normalno, ne bježi, nije težak i ne daje nikakve 'signale'. Ali, svaki put kada zakočim i u mjestu pokušam okrenuti volan, to ide jako, jako teško... Pogotovo u rikvercu. S obje ga ruke jedva smotam. Što bi to moglo biti? Radi se o Renault Cliu iz 2005., 2.0 automatik., benzinac. Hvala.

ODGOVOR:

Uzrok je servo volan koji na leru nema potrebnu snagu i zato teško okrečete volan. Neposrednim uvidom na vozilu može se brzo utvrditi što je uzrok tome ( hidraulična pumpa, tlačne cijevi, servo volan ) .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C KL. 220 CDI - KONTROLA ULJA U MJENJAČU

Datum objave: 08.08.2011 18:47:57
Slika
PITANJE:

pozdrav imam mercedesa c klasa 220cdi 98 god. 92 kw automatik mjenjac zanima me kako mogu izmjeriti nivo ulja u mjenjacu posto nema sipke za mjerenje ili moze li se negdje kupiti,a da nemoram ici u ovlasteni servis HVALA

ODGOVOR:

Nivo ulja u mjenjaču se mjeri na specifičan način ( vozilo mora raditi , mora biti na dizalici ili kanalu ) . Postoji i odgovarajući alat za tu svrhu. Kontrola se obavlja kroz karter mjenjača . Navedeni alat možete nabaviti jedino preko servisne mreže Mercedes .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - GASI SE NA PLIN

Datum objave: 08.08.2011 18:45:08
Slika
PITANJE:

Lijepi pozdrav, čuo sam sve pohvale za Vaš rad pa Vas molim za savjet. Imam passata 99.god. koji ima ugrađen plinski sustav Tommaseto. Taj auto sam kupio sa tim sutavom ugrađenim prije 3 god. Poslijednjih 6 mjeseci tražim i plaćam majstore koji ništa neznaju(ovlašteni serviseri). Problem je u tome što mi auto isprve upali ali mi se odmah gasi. Ali gasi se jedino ako se vozim na plin.Ako se vozim na benzin auto normalno radi.Znači čim se prebaci na plin auto će upaliti isprve ali će se ugasiti. Unaprijed zahvaljujem, DEJAN

ODGOVOR:

Bez obzira na činjenice koje ste naveli najprije  treba provjeriti i ispitati sve komponente benzinskog sustava motora a uz to i mehanički sustav motora. Ukolko nema nikakvih primjedbi može se ispitati i plinski sustav . Najčešće greške plinskog sustava su ; filteri, senzor tlaka plina, senzor temperature na isparivaču, plinski injektori, emulator, podešenost plinskog sustava, električna instalacija. isparivač.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN JUMPER 2,2 HDI - IZMJENA FILTERA GORIVA

Datum objave: 08.08.2011 18:42:33
Slika
PITANJE:

kod citroena jumper-a 2007 2,2 hdi prilikom izmjene filtera goriva da li je potrebno promjeniti i gumice u brzim spojkama, naime nakon mjenjanja istog izgubio sam miran rad te na leru i pod radnom temperaturom nemirno radi tj. "zalijeće se". Gdje ih kupiti ako se mjenjaju? da li je dozvoljeno staviti neki drugačiji način filtera s gorivom od nekog motora koji ima čvrste spojeve jer mi se ovakav način čini osjetljivim? molim općenito neke podatke o tom motoru: da li je to fordov proizvod, je li pouzdan, koji su mu servisni intervali, itd ? unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Gumene brtve u spojkama cijevi za gorivo se ne mijenjaju , iste ne možete niti nabaviti. Spojke možete nabaviti zajedno s cijevima za dovod goriva a iste možete kupiti jedino kao originalne u ovlaštenim skladištima dijelova. Možete pokušati i sa drugačijim rješenjem , bitno je samo da sustav ne uvlači zrak. To bi trebao biti motor Citroen-Peugeot . Servisni interval je 15.000 km.

na vrh Povratak na vrh