Danas je: 30.09.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 307 2,0 HDI- GUBI RASHLADNU TEKUĆINU

Datum objave: 27.07.2011 16:16:15
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, Molim Vas da mi odgovorite na moje pitanje i objasnite specifične probleme mog Pežoa 307 ,2.0 HDI iz 2003.godine.Naime, prošlog ljeta gubio mi je rashladnu tekućinu na dužim ralacijam oko 2dl na 300 km. Kada je došla zima ti problemi su nestali i nije bilo nikakvih problema do ovog ljeta.Čak ni ljetos nisam odmah imao problema,otišao sam iz Travnika u Makarsku i nazad (oko 400 km) i nije potrošio ništa. Slijedeći odlazak u Makarsku je već druga priča, potrošio više nego prošle godine i onda gubi i u gradskoj vožnji.Poslije jedne kraće relacije od nekih 5-6km podigao sam haubu i čuo šištanje iz boce.Gumena crijeva se ne duvaju, nema majoneze na čepu,nema dima na auspuhu niti bilo kojih drugih simptoma.Temperatura je u granicama normalne.Šta da radim, sada mi stvara probleme i u kratkim gradskim relacijama. Hvala S poštovanjem.

ODGOVOR:

Rashladna tekućina može nestajati i na način a da nema vidljivih tragova. Sve što ste naveli u vezi motora je dobro . To je znak da gubitak tekućine treba tražiti na hladnjaku, na cijevima rashladnog sustava, na pumpi za vodu, na radijatoru grijača, na čepu ekspanzione posude. To je primjereni zadatak kojega može uspiješno riješiti svaki bolji automehaničar.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 124 D - HITNO PROMIJENITI MAJSTORA

Datum objave: 27.07.2011 00:21:41
Slika
PITANJE:

mercedesc m124 200 d 1988. god kad smo promijenili kocnice tj disk plocice na sva cetiri tocka desilo se to da zadnji tockovi uopste ne koce nimalo samo prednji a zbunjujuce je to sto abs radi samo na prednjim tockovima majstori nemogu da odzrace zadnje kocnice sta da radim?

ODGOVOR:

Odgovor na Vaše zadnje pitanje je ako "majstori " ne mogu da dovedu kočni sustav u ispravno stenje i da isti odzrače , hitno morate promijeniti takve "majstore" . Kada radite kočni sustav, disk pločice moraju biti prve klase, diskovi moraju biti ravni i bez velikog istrošenja ili novi,  kočna kliješta potpuno ispravna, tlačne cijevi ispravne , ulje u kočnicama novo, kočni cilindri ispravni.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,6 16V - UGRADNJA KLIME

Datum objave: 27.07.2011 00:15:43
Slika
PITANJE:

Fiat Bravo 1.6 16v 97 Klima Poštovani,zanima me dali se može spojit instalacija klime na auto, bez kompjutera tj.stavio sam klimu, ali mi je samo instalacija ostala za spojit pa bi molio odgovor.Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Klima uređaj koji nije automatski nema upravljačko računalo , to je tzv. klima uređaj s manuelnim upravljanjem . Takav klima uređaj možete staviti u vozilo . Sustav se sastoji od : kompresora , kondenzatora, dehidratora, ekspanzionog ventila, isparivača, cijevnih vodova, električne instalacije, prekidača za paljenje i gašenje.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 1,4 i- STRUGANJE IZNAD MOTORA

Datum objave: 27.07.2011 00:11:57
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam pitanje vezano za Peugeot 1.4 55 kw benzin! Nakon što dam kontakt i zatim ga ugasim i izvadim ključ u predjelu iznada motora čuje se neko struganje koje traje par sekundi! Drugo pitanje je u vezi motora! Imam prijatelja koji ima isto auto kao i ja i približno ista kilometraža, ali njegov uzbrdo ide ko avion i u petoj brzini bez problema može dostić brzinu od 110 km/h, dok je u mene situacija drugačija, tj, uz isto brdo moj nema šanse da dostigne tu brzinu te i odma ga guši pa ga moram vracat u manju brzinu ili čak spustit u treću....je li to znak da je motor pri kraju! Doduše u mene su gume 20 cm šire od njegovih ali mislim da to nebi trebalo stvarat toliku razliku! Lijep pozdrav!

ODGOVOR:

Struganje koje ste opisali nastaje na nekom od releja , ventila ili aktuatora na motoru . Pratite navedeni zvuk i otkriti ćete točno gdje nastaje. Uzroci gubitka snage mogu biti brojni i to : mehaničko stanje motora ( tlakovi kompresije, trenje u motoru, stanje ventila , stanje usisnih kanala, stanje ispušnog sustava ) , napon i energija iskre na svjećicama, stanje sustava elektronskog ubrizgavanja goriva ( ispravnost svih komponenata ) , otpori u mjenjaču , veličina i dimenzije guma i naplataka .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - PREGARAJU ŽARULJE

Datum objave: 27.07.2011 09:29:58
Slika
PITANJE:

pozdrav majstore,imam problem sa svjetlima,kratka svjetla su u pitanju, na peugeot 307 2.0 HDI, 2002 godiste. Do nedavno sam imao problema , malo malo pa mi ne radi jedna sijalica, zamijenim sijalicu i onda bude sve ok neko vrijeme, ali u zadnje vrijeme stopi se dzek koji ide na sijalicu,e sad kada sam zamijenio dzekove ispitivacem sam provjerio struja dolazi do dzekova ali sijalice ne rade iako sam kupio nove..Pozdrav.Unaprijed hvala...

ODGOVOR:

Konektori spomenutih žarulja se griju ( pregaraju ) radi lošeg kontakta sa žaruljama, radi prevelikog napona punjenja , radi neispravnog releja za svijetla. Iz istog razloga pregaraju i žarulje farova. Stavite kvalitetne konektore i kvalitetne žarulje. provjerite i stabinost napona .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 i- GASI SE I U VOŽNJI

Datum objave: 27.07.2011 09:28:16
Slika
PITANJE:

Pozdrav.. imam opel vectru 2.0i benzin, 92 god. cesto mi se gasi auto cak i tokom voznje. nije bitno dali je auto pod gasom ili je samo upaljeno. dok vozim jednostavno mi se oduzme gas pa se onda ugasi. nekad se desi da radi normalno bez problema. mislim da je problem do regulatora ler gasa "bosch 0 280 140 516" tako mi je barem mehanicar rekao. prosle god imao sam isti problem pa sam samo taj dio precistio i radio je evo do sad... unaprijed hvala

ODGOVOR:

Ako mislite da je uzrok motorić ler gasa očistite ga opet . Međutim ako ne postignete rezultat traba posumnjati i na druge neispravnosti i to : senzor temperature motora, MAP senzor, potenciometar leptirastog ventila, brtvu usisnog kolketora, filter, niski tlak goriva, nečiste injektore, električnu instalaciju, senzor radilice, sustav za stvaranje iskre na svjećicama.

na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO 1,8 I.E - UŽASNO TRZA

Datum objave: 27.07.2011 09:25:56
Slika
PITANJE:

postovani, naime imao sam problem sa svoim tipom 18i,e gt. auto mi je uzasno trzalo, promjenio sam dosta sitnih djelova. senzor temperature vode,svjecice,filter zraka,senzor za zraka, no opet nista auto trza i lose vuce, ali kada otpoim ovaj senzor zraka na usisnoj grani auto duplo bolje ide i uopste netrza, ee zanima me staje uzrok ovog trzanja, i dali se smije voziti bez njega, unapred zahvaljujem..

ODGOVOR:

Na usisnoj grani postoje dva senzora jedan je za tlak u usisnoj grani MAP a drugi je za temperaturu u usisnoj grani IAT . I jedan i drugi šalju važan podatak upravljačkom računalu motora koji uz pomoć još nekoliko informacija koje dobiva od drugih davača upravlja količinom goriva koja je potrebna motoru. Ako je MAP senzor neispravan računalo dobiva krivi podatak i motor prekida ( trza ) . Kada odspojite spomenuti senzor motor zada neku kompromisnu veličinu tlaka zraka i tada motor ide puno bolje. Možete vozilti s odspojenim senzorom do prve prilike kada ćete to riješiti.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 MPI - PROBLEMI SA PALJENJEM

Datum objave: 26.07.2011 23:50:54
Slika
PITANJE:

Poštovani, nadam se da mi možete pomoći jer imam problema sa svojom Škodom Fabiom 1.4 MPI, 2002. godina. Naime, problemi su sa paljenjem - prvo paljenje u danu prođe besprijekorno, no svako paljenje poslije toga mogu 15 minuta verglati i možda mi se sreća osmjehne pa upali, čim je motor zagrijan ona ne želi upaliti. Nekada, uopće ne želi više upaliti dok "sama ne odluči da tako želi". Bila sam u Škodinom servisu gdje su "očistili" valjda karburator od gareža, nečistoće od nekvalitenog goriva. Radila je odlično dva tjedna poslije toga i onda je opet počela još gore zezati. Oni su prilično nejasni oko toga što bi mogao biti problem. Nadam se da možete pomoći savjetom... Unaprijed zahvalna

ODGOVOR:

Prvo, Vaše vozilo nema karburator nego elektronski sustav dobave goriva . Drugo, na Vašemu vozilu treba raditi ispitivanje u momentu kada motor ne može upaliti jer je tada najlakše otkriti kvar. Kada motor ne pali uzrok može biti izostanak iskre na svjećicama ili prekid u dovodu goriva do injektora. U prvom slučaju ispituje se sustav za stvaranje iskre na svjećicama a u drugom slučaju ispituje se sustav elektronskog ubrizgavanja goriva. Čudno je da Vam to nisu mogli riješiti u servisu. Ako navedeni problem ne riješite , nakon godišnjeg odmora mogu Vam to napraviti.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT DIZEL- KOJI KUPITI?

Datum objave: 26.07.2011 23:47:00
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine Meić vidim da nesebično drugima pomažete savjetima i zato Vam svaka čast. ja bih Vas zamolio za jedan savjet. Želim kupiti pasata sa TDI motorom od 2007-2009 godine do 125000 km. čuo sam da se motori 2,0 TDI nisu pokazali dobrim, a motor 1,9 tdi još kad radi klima bojim se da bi bio preslab. zanima me vaše mišljenje o passatima 2009 godište sa 2,0 tdi motorom 81 kw-110 ks. Jesu li ti motori bolji od 2,0(103kw-140 ks-2007 ili 2008 god )i jesu li svi motori od 81 kw ujedno i common rail motori. Postoji li neka granica od koje bi mi preporučili 2,0 motor ( npr. od 09/2008) i koji od 110 ks ili od 140 ks. Molim Vas ako mi na ovo pitanje možete odgovoriti da ga proslijedite i na mail:predsjednik-ov@neum.ba Lijep pozdrav iz Neuma i puno Vam hvala

ODGOVOR:

Ako ćete nabavljati vozilo od 2009. godine i mlađe , tada ne možete kupiti vozilo s lošim motorom. Razlog je što su se u vozila od 2009. počelo ugrađivati motori 2,0 TDI Common Rail . Ugrađuju se dva motora  od dvije litre i to jedan od 140 KS i jedan od 170 KS . I jedan i drugi motor su odlični.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,0 T FSI- PUŠTA BRTVA MOTORA

Datum objave: 26.07.2011 23:43:14
Slika
PITANJE:

Postovani, prije 2 mjeseca sam u Splitu u Audi auto-kuci kupio automobil Audi A6 2.0T FSI Multitronic 125kW, 2007 godina. Auto je presao 128000 km. Prije par dana mi se na auto-putu upalila lampica ulja jer je nivo dosao na minimum. Dolio sam 2 litre ulja istog sastava. Od zadnjeg mjenjanja ulja napravljeno je 4000 km. Odveo sam auto u istu auto-kucu koja je i ovlasteni servis. Brzi pregled je otkrio da pusta brtva motora i za koji dan ce je promijeniti. Ne razumijem se puno, ali sam mislio da se brtva mijenja kad motor napravi puno vecu kilometrazu. Je li ovo u mom slucaju normalno i koliko bi trebao biti zabrinut? Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Najbolje što Vam se moglo dogoditi jest da je uzrok potrošnje ulja brtva . Loše bi bilo da su uzrok vodilice ventila ili klipni prstenovi jer se tada mora otvarati motor i raditi ozbiljan zahvat na motoru. Radi Vaše informacije neka od brtvi motora može propuštati ulje i kog potpuno novog vozila.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 1,9 i. - PROBLEM SA AUTOM ILI MAJSTOROM?

Datum objave: 26.07.2011 20:11:40
Slika
PITANJE:

Molim Vas pomagajte ! imam veliki problem sa kolima pezo 405 1.9 benzin i majstorom ! pomesao mi je vodu i ulje,ravnao sam glavu,nastelovao ventile i treci cilindar neradi,nema kompresiju,dobija gorivo,struju ali nema kompresiju,sve smo proverili i nigde se nevidi da pusta na glavi ili dihtungu,danas ce majstor pa skine taj klip ali neveruje da je to,pomagajte auto mi je kod majstora vec pet dana !

ODGOVOR:

Kada na nekom cilindru nema kompresije mogu postojati samo tri uzroka a to su : usisni ventil , ispušni ventil, klip i klipni prstenovi . Potrebno je demontirati glavu motora i tada se odmah vidi zašto nema kompresije kao i što je uzrok. Vaš majstor će sigurno znati otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 2,0 TD - DOĐE SAMO DO 1500 OKRETAJA

Datum objave: 26.07.2011 20:09:31
Slika
PITANJE:

Imam mazdu 626 2.0 TD 2001g. problem je u tome da zapali normalno i u ler gasu radi ok a kad dam gas dođe samo do 1500 okretaja i više ne ide. Na kontrolnoj ploči kad auto radi titra lampica od grijača nekakve svake 3 sekunde.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu najprije bih napravio dijagnostiku i tada bih naveo sve neispravnosti. Moguće neispravnosti su : filteri, nečist rezervoar za gorivo, zrak u sustavu goriva, senzor tlaka goriva, regulator količina goriva, dize, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,8 i. V6 - POTROŠNJA POLUDI

Datum objave: 26.07.2011 20:07:25
Slika
PITANJE:

Pvo dobro vece,vidim da ste strucnjak za mehaniku,pa bih nesto pitao pravog majistora,u pitanju je audi a6 98 god. benzinac presao 180000,v6 193ch,neznam nista o njemu sta je radjeno skoro sam ga kupio.ja sam promenio svecice ngk,filter bezina ulje itd.elem auto cas radi ok cas u drugoj trecoj i ostalim brzinama na malom gasu trzne dok neprimi veci gas,potrosnja poludi pocne trositi nenormalno puno a slabije vuce a i cujem na uvo da radi drugacije,na leru kad dam gas nekad radi kako treba a nekad se stresa na 2000 do 3000 obrtaja,ali u voznji ako drzim recimo sto metara isti gas radi ok,promenim gas ili brzinu on poveca potrosnju i izgubi snagu,jos nesto na filteru za vazduh je prikacen neki relej sa nekim dovodnim crevom koji cvakce kucka,nekad se cuje po malo a nekad toliko jako da se cuje mnogo unutra u kolima,a mislim da je pocela potrosnja i neravnomeran rad od kako se ovaj relej ventil sta je vec cuje tako,menja rad stalno,i skala na obrtometru od obrtaja skace po malo kad radi neravnomerno na leru dize obrtaje ali malo samo a auto se stresa,i potrosnja poludi digne se na 30 litara i vise,sta moze da bude tj sta da menjam,zahvalan unapred.

ODGOVOR:

Vaše vozilo je staro 13 godina , sigurno je prošao jako puno kilometara, zadnjih godina sigurno nije dobro održavano ili servisirano, cijena Vašega vozila je sigurno bila vrlo mala . Radi svih razloga koje sam naveo i prema Vašem opisu vozilo je u jako lošem stanju . Za popravak vozila može se potrošiti jako novaca . Sada ću objasniti što sve treba provjeriti , ispitati , kontrolirati . Na prvom mjestu je mehanički sustav motora i to : kompresija, faza motora, zabrtvljenost usisnih i ispušnih kolektora . Na drugom mjestu je sustav za elektronsko ubrizgavanje goriva a ispituje se : tlak i količina goriva, injektori, svi senzori motora, davači impulsa, mjerači , aktuatori, električna instalacija od motora do upravljačkog računala motora. Nakon ovoga provjerava se sustav za stvaranje iskre na svjećicama i to : bobine, visokonaponski kablovi, električna instalacija od bobina do ECU centrale , upravljačka centrala motora . Navedea ispitivanja nije moguće obaviti bez poznavanja tehnike motornih vozila, bez baze podataka za Vaše vozilo , bez servisno dijagnostičke opreme. Na kraju naglašavam da se pojedini dijelovi ne mijenjaju na pamet nego tek nakon obavljenog ispitivanja i spoznaje da je neki dio ili sklop neispravan.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - PREGRIJAVANJE MOTORA

Datum objave: 25.07.2011 19:04:01
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, imam opel vectru 2,0 DTL 97 godiste. U letnjim mesecima kad idem sa autom na uzbrdici i kada ga malo isforsiram (brze vozim) podize mi se temperatura do 100 stepeni C. Majstori mi kazu da je to za opel normalna pojava, medjutim meni tako ne deluje. Obicno se zaustavim na nekom prosirenju i odvijem cep od boce malo da smanjim pritisak koji se javlja u crevima iz straha da mi neko crevo ne prsne i u tom trenutku boca za tecnost se odjednom napuni vodom i pocne da preliva ispod cepa. Inace mi je i boca naprsla pri vrhu (iznad nivoa tecnosti) Pa cesto tu gubi vodu zbog pritiska u sistemu. Da li je mozda problem sto dosipam vodu po potrebi kada izgubi ili moze biti neko zacepljenje u sistemu pa nije dobra cirkulacija. Inace ovo mi se cesto desava. Nekad i na nizim temperaturama, ali nekad na visim temperaturama se ne desi. Veliki pozdrav, inace odgovor moze i na mail.

ODGOVOR:

Najprije morate znati da je rashladni sustav pod tlakom i da se čep ekspanzione posude ne smije otvarati dok je motor vrući . Drugo što trebate znati da je čep ekspanzione posude ujedno i sigurnosni ventil za rasterećenje od prevelikog tlaka . Cijevi neće popucati jer bi prije toga došlo do rasterećenja rashladnog sustava kroz spomenuti čep. Treće i vrlo važno je da ekspanziona posuda ne smije biti napuknuta niti ne smije nigdje propuštati . Tako se jednostavno ne smijete voziti . Odnosno smijete se voziti jer je vozilo Vaše .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - BUČI I TRZA

Datum objave: 25.07.2011 21:46:39
Slika
PITANJE:

Imam opel astru 1.7.dti 2000 g. imam problem s žutom lampicom. Prije 6 mjeseci auto mi je počeo ja bučiti, trzati i palio je žutu lapicu te, se počeo gasiti u vožnji. Otišao sam kod majsotra a on je promjenio senzor broj okretaja radilici. Bilo je sve ok do unazad mjesec dana i onda je opet upalio lampicu, počeo mjenjati broje okretaja u leru nekad dobro radi nekad ne, upali lampicu pa izgubi snagu dok ga ne ugasim i opet ponovno ne upalim. nekada se sam ugasi, trza, buči kao da će svi klipovi poispadati. ponovno bio kod majstora istog on kaže sve ok, kompjuter ništa ne pokazuje i baš se desi da kod njega radi motor ok. odem kod drugog majstora i on mi spoji na komjuter koji navodno pokazuje grešku s ubrizgavanjem goriva. poravio je na način da je prelemio kompjuter, bilo je sve ok dok nisam stigao kući i opet isto. vratim se za dva dana opet njemu spoji ga na kompjuter i kaže da je možda upitanju gornji kompjuer ili možda kablovi od gornjeg kompjutera ali nije siguran. uglavom ima problem s brojem okretaja te nakon toga prolupa komjuter. trebam nekoga tko će znati riješiti problem a ne stalno nagađati. molim vas pomoć ako nekoga znate tko je doktor za te stvari molim vas već sam izludio s tim autom

ODGOVOR:

Problemi koje ste naveli su : variranje broja okretaja motora, paljenje kontrolne lampice motora, gubitak snage motora . Ovoga časa mogu navesti više od trideset mogućih potencijalnih grešaka ili neispravnosti . Nema nikakvog smisla da ih pojedinačno navodim . Općenito se one odnose na sustav za dobavu zraka u motor, na sustav za dobavu goriva i na sustva za upravljanje motorom. Svaki ozbiljan servis bi najprije predložio dijagnostiku i pojedinačno ispitivanje pojedinih dijelova i sklopova a tek nakon toga bi mogao predložiti rješenje. To isto bih napravio i ja osobno . Ovakve i slične radove obavljamo često.

na vrh Povratak na vrh

BMW 530 - INERCIONI PREKIDAČ

Datum objave: 25.07.2011 21:40:35
Slika
PITANJE:

Pozdrav, udario sam u zid sa bmw 530xd 2007. i zanima me di se nalazi sklopka koja prekine strujni krug (pumpu goriva) prilikom sudara? Hvala

ODGOVOR:

Inercioni prekidač ( sklopka ) može se nalaziti na tri mjesta i to : u prostoru motora s desne strane uz amortizer, ispod sjedala vozača, u prtljažniku ispod tapecirane obloge.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI SONATA 2,0 16V - HLADAN SE GASI

Datum objave: 25.07.2011 21:37:43
Slika
PITANJE:

pozdrav,imam Hyundai sonatu iz 1995godine(2.0 16v 102kw) i sljedeci problem;auto se gasi kada je hladan,kao da ne dize cok,kada se zagrije sve je ok dok ne upalim klimu,kada ju upalim okretaji drasticno padaju cim se upali kompresor klime,znam da se moraju malo spustiti,ali je ovo kao da ce se ugasiti.promjenio sam motoric ler gasa,termostat,senzor temperature.na kucistu termostata postoji dva senzora jedan sam zamjenio i ima jednu zicu,a drugi nisam i ima dvije zice,ne znam tocno koji senzor za sto od ta dva pa me zanima bi li pomoglo da zamjenim i onaj drugi senzor? hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu najprije treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora jer mogućih neispravnosti može biti mnogo. Navesti ću što sve treba ispitati : propuštanje na usisnom kolektoru, tlak goriva, injektore, senzor temperature ECT, senzor tlaka zraka MAP, aktuator minimuma IAC, filteri, ventil rezervoara EVAP, senzor apsolutnog tlaka zraka BARO, električna instalacija i konektori, mehaničko stanje motora ( kompresija , faza ) , leptirasti ventil TP, ECU centrala . Senzor koji ima jednu žicu je za instrument temperature a senzor koji ima dvije žice je spomenuti ECT senzor koji šalje informaciju u ECU centralu o trenutnoj temperaturi motora.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 420 SDI- UPRAVLJAČKI MODUL VENTILATORA

Datum objave: 25.07.2011 21:34:54
Slika
PITANJE:

pozdrav posjeduje rover 420sdi iz 1996 sa klimom i do prije par dana ventilator kabine je radio na svim brzinama a sad ne radi na 1 i 2 brzini vec puse samo na 3 i 4 ??

ODGOVOR:

Uzrok radi kojega ne radi prva i druga brzina ventilatora je upravljački modul ( elektronika ) ventilatora. Istu treba najprije pregledati , po mogućnosti popraviti a ako to nije moguće ista se može zamijeniti .

na vrh Povratak na vrh

FIAT GRANDE PUNTO - SVIJETLE LAMPICE

Datum objave: 25.07.2011 19:11:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, već nekoliko dana na ploči fiata grande punto dinamic, /2006. god/ svijetle mi upozorenja ABS I ručne kočnice. istovremeno sam izvadio osigurač punpe ABS -a, jer nije prestajala raditi. Molim Vaš savjet o ćemu se radi i kako otkloniti kvar.

ODGOVOR:

Mogući kvarovi su : pojedini senzori ABS-a na kotačima, električna instalacija i pojedini kontakti električne instalacije ABS-a , hidraulički blok ABS-a, računalo ABS-a, zračnost u nekom od ležajeva kotača, nazubljeni vijenac na nekoj od glavčina kotača ( nečistoća ). Točan uzrok mogu navesti tek nakon ispitivanja i uvida na samom vozilu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,9 DTI - GASI SE

Datum objave: 25.07.2011 19:08:47
Slika
PITANJE:

Postovani, imam renaul tmegane 1.9 dti 2002 god.Auto vozim 2 godine bez ikakvih problema. Od prije par dana pocinju problemi sa paljenjem,i to prvi put se desilo da auto upali i odmah se ugasi. To se ponovilo 4-5 puta dok konacno nije primio gas i ostao da radi kao i ranije. Vuce normalno i ima snagu isto kao i prije pojave ovog problema.Taj dan je poslije palio normalno. Sledeca 2 dana sve teze pali, i vruc i hladan isto.Kad upali ponasa se potpuno isto kao i prije.Rijetko se desi da poslije 5-10 minuta upuli kao i prije kvara, i to kad postigne radnu temperaturu. Ovdje nama servisa za renault. Mostar je najblizi-100 km. Bio bih vam zahvalan ako mi mozete reci u cemu bi mogao biti problem, i savjetovati sta da radim.Ima li nesto sto moze da uradi neki lokalni majstor bez dijagnostike?

ODGOVOR:

Vaš detaljan opis navodi na zaključak da uzrok može biti prisutnost zraka u sustavu goriva . Zrak može ulaziti u gorivo na mnogim mjestima i to : cijevi dovoda goriva, cijevi za povrat goriva u rezervoar, filter gorive ( kućište ) , priključci za gorivo na rezervoaru, priključci na visokotlačnoj pumpi, priključci na dizama, visokotlačna pumpa ( zračnost na glavnom ležaju ) . Provjerite sva navedena mjesta ukoliko imate znanja i mogućnosti da to ispitate .

na vrh Povratak na vrh