Danas je: 24.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI A6 2,5 TDI - AUTOMATSKI MJENJAČ CUKA

Datum objave: 21.07.2011 10:35:23
Slika
PITANJE:

Posjedujem Audi a6 2.5 TDI 2002. godina 6 brz.(114kw)i pojavio mi se problem s automatskim mjenjačem. Prilikom kretanja i kada salta 1-2-3 brzina događa se to da "cuka". Problem sam prvi put primjetio prije godinu dana, neznatno je počeo cukat, tak da se jedva osjetilo, ali samo ponekad. Problem se pojačao prije dva mjeseca.Napominjem da istog problema nema kad jace stisnem gas(u D) ili kad prebacim na ručno mijenjanje brzina, dakle, u D samo pri laganom ubrzavanju. Cukanje je jače na uzbrdici.Automobil ima 245000 i mislim da se u getribu još nije diralo, bar koliko je auto kod mene.Kod majstora, dijagnostika je očitala grešku "SISTEM PUNJENJE", ne znam sad koji je broj greške, no istu grešku i isti broj greške očitala je ista dijagnostika na ABS-u.Majstor (kao i nekoliko drugih kod kojih sam bio) kaže da ne zna sta je uzrok i to je to.Unaprijed zahvalan na savjetu!

ODGOVOR:

Prvo na što se treba posumnjati jest količina i kvaliteta ulja u mjenjaču te filter mjenjača. Redovna izmjena ulja i filtera mjenjača se radi svakih 60.000 km ili svake dvije godine. Ostali mogući uzroci su : elektroventili mjenjača, električna instalacija mjenjača, upravljačko računalo mjenjača, istrošenje u samom mjenjaču. Obavite stručan pregled i dijagnostiklu mjenjača . Prije toga provjerite stanje koje sam spomenuo s uljem i filterom mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

BMW 530 D - UGASIO SE U VOŽNJI

Datum objave: 21.07.2011 10:11:40
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem bmw 530 d, 2007 god s pređenih 113 tis.kilometera. zanima me sljedeće: Prilikom vožnje na autocesti na tempomat pri brzini od 155 km , automobil je zacukao, izgubio brzinu i ugasio se. Stručna osoba mi je rekla daq je pukao lanac motora, ali bih volio čuti i Vaše mišljenje. događa li se to često, koliko košta popravak takvog kvara, i na što treba obratiti pažnju prilikom saniranja tog navedenog kvara!? unapred se zahvaljujem, na Vašem stručnom mišljenju. lp Hvala

ODGOVOR:

Nije dobro bez realnih pokazatelja donositi zaključke o mogućim kvarovima i spominjati teška oštećenja motora. Ja bih to napravio na drugi način i kao razloge naveo puno banalnije razloge i to : pad napona na vitalnim senzorima i aktuatorima, neispravnost jedne od diza, prestanak rada dobavne pumpe, neispravnost EC releja upravljačkog računala motora . Neposrednim uvidom na vozilu točno bih naveo stvarni razlog ili razloge radi kojih se ugasio motor.

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO MATIZ - NEUJEDNAČEN RAD NA LERU

Datum objave: 21.07.2011 10:12:11
Slika
PITANJE:

Pozdrav,imam Daewoo Matiz SE,do sada nisam imao nekih većih problema sa autom,ali nedavno mi je počeo neujednačeno raditi u leru.Inače auto ne "cuka" ni ništa,ali mi ga nije baš lijepo čuti.Kao da će se polako ugasiti,ali se ne ugasi. Promijenio sam svjećice sve, razvodnu kapu, rotor, kablove i još nekontinuirano radi. Zanima me čemu taj neujednačen rad može biti uzrok(tj.zbog čega se to događa). Svaki mehaničar kaže neku 2.dijagnozu,ali pošto sam više-manje sve promijenio mišljenja sam da bih uzrok tome mogla biti kvaliteta benzina. Šta vi mislite o tome??? Inače točim samo na Petrolu,nisam do sada imao nekih loših iskustava do sada. Hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Postoje brojni uzroci radi kojih motor može u leru nemirno raditi , točan odgovor mogu dati nakon dijagnostike motora. Sada ću navesti moguće neispravnosti : senzor temperature motora, aktuator minimuma, propuštanje na usisnom kolektoru, podešenost ventila, razlika u tlakovima kompresije, MAP senzor, leptirasti ventil, senzor položaja leptirastog ventila, razlika u količini goriva na pojedinim injektorima, električna instalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - LEŽAJ KOTAČA

Datum objave: 21.07.2011 10:06:02
Slika
PITANJE:

Poštovani, na našem vozilu otišao je ležaj na prednjem kotaču nakon 50 000 km, i opet nakon 70 000. Što može biti razlog?

ODGOVOR:

Moguči razlozi su : kvaliteta ležaja, neispravna glavčina kotača, nepravilna montaža, otežani uvjeti kojima je izloženo vozilo.

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA CARINA - EKO TEST

Datum objave: 20.07.2011 22:24:21
Slika
PITANJE:

Pozdrav ! Toyota carina E 1996 god na eko testu ima podatke:820 o/min lambda 1.010;CO .432;CO2 15.00 HC 180;O2 0.66. 2440 o/min- lambda 1.010; CO 0.606; CO2 15;HC 57; O2 .66. Obzirom na takove podatke kakva je indicija da se to poboljša. Zavaljujem.

ODGOVOR:

Prema podacima koje ste naveli  CO je malo povišen , ne smije biti veći od 0,30 %Vol , HC je također povišen , ne smije biti veći od 100 ppm. Navedene vrijednosti se mogu dovesti u normalno stanje . Najprije treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora a nakon toga bih mogao reći što je neispravno i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i - LIJEVI KOTAČ LUPA U NEŠTO

Datum objave: 20.07.2011 22:22:31
Slika
PITANJE:

Vozim Fiat punto s55 i imam problem. Nedavno sam imao pokvarene kocnice(lajtung sam moro mjenjat) i dok sam imao tak pokvarene kocnice sam proklizao nekih 5-10 metara i od tad kad god skrecem u lijevu stranu ili se vozim na uzbrdici ili nizbrdici cujem da mi lijevi kotac lupa o nesto, stvarno se jako cuje i jako vibrira ako je neki malo jaci zavoj(bas kao da pucam iz auta, znam da mozda ovo izgleda smijesno ali je tako). Pa me sada zanima da li je to problem sa osovinom ili mozda trebam drugu gumu jer se ta mozad previse izlizala,potrosila pa nije vise ravnomjerno okrugla ili mozda nesto trece. I zanima me kolka bi bila cijena tog popravka. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Vaše pitanje nije smiješno nego je realno i pravo. Zvuk koji čujete je zračnost, istrošenej na nekom od dijelova ovjesa. Predlažem da dođete do nas u Samobor da Vam obavimo točnu defektažu i kažemo što treba napraviti. Za Vas će taj pregled vozila biti besplatan.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 16V - PLIN R 134a

Datum objave: 20.07.2011 22:18:02
Slika
PITANJE:

Postovani gos. Meic. Evo danima lutam po stranicama nasih majstora u bosni i nijedan nepruza to sto vi pruzati i zbog toga vam odajem priznanje i skidam kapu dole. I ja sam jedan od onih kome treba vasa pomoc. Molio bih vas dami samo odgovorite na pitanje, koliko ide plina u auto klimu kod opel corse 1,2 16v 1999god. Nemogu to nigdje na autu da pronadjem samo sam uspio vidjeti na kompresoru koji plin treba ubaciti. U nadi dacete mi odgovoriti unaprijed hvala, i zelim vam puno uspjeha u vasem daljnem radu.

ODGOVOR:

U sustav klime ide 900 grama plina R 134 a .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,0 i - HLADNJAK

Datum objave: 20.07.2011 22:16:11
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Imam Renault lagunu I, 2.0rt, benzin, manuelna klima, 1996 god. Nedavno sam imao saobraćajnu nesreću u kojoj su probijeni oba hladnjaka. Novi hladnjaci kod ovalaštenog distributera su preskupi cca 600 eura komplet. Na tržištu polovnih dijelova trenutno nema ovih hladnjaka. Da li se mogu ugraditi hladnjaci npr od 1.8 benzin ili neka druga kubikaža. Unaprijed zahvalan.

ODGOVOR:

Ako su hladnjaci istih dimenzija ( ista površina hlađenja ) i ako odgovaraju svi priključci , tada možete ugraditi hladnjake koji nisu originalni . Da bi to saznali morate radi usporedbe nositi sa sobom originalni hladnjak i neposrednim mjerenjem i uspoređivanjem doći do spoznaje da li će to odgovarati .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 D - KVALITETA ILI IMPROVIZACIJA

Datum objave: 20.07.2011 14:11:49
Slika
PITANJE:

mercedes c220d- cav pumpa-70 kw /95g. je kuplen u kvarnom stanju sa navodno pripadajućim djelovima za preinaku sa cav visokotlačnog sustava sa komjuterskim upravljanjem na mehaničo upravljanje sa pumpom slijedeće oznake: PES 4M55C 320RS 152-3 84332335 040874936 6010700501ER0006 navodno, da se još uz ugradnju mehaničkog regulatora te pripadajuće vakum pumpe može adaptirat taj mehanički sistem, pitanje: Vaša saznanja preporuke i eventualno upute, na kojima bi Vam bio posebno zahvalan, uz dužno poštovanje unaprijed zahvaljujem, nedeljko rak prof.(automehanike)

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu je originalna pumpa 8640A031A , proizvođač je Delphi - Epic . Najbolje rješenje je da se napravi originalno rješenje . To znači da se ugradi tvornički reparirana visokotlačna pumpa . Cijena takve pumpe je 10.842,- kn i na to imate tvorničku garanciju.  Rješenje koje Vi spominjete je gruba improvizacija s kojim ne možete postiči kvalitetu funkcije ni kvalitetu po pitanju performansi motora. Improvizacijama se ne bavim i zato ne bih komentirao takva rješenja. Vaš izbor je koje rješenje ćete prihvatiti , kvalitetno - originalno ili nekvalitetno - improvizaciju .

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 16V - LER GAS VARIRA

Datum objave: 20.07.2011 10:19:10
Slika
PITANJE:

Pozdrav ! ovako imam problem sa opel tigrom, 1.4 ,16v! problem je sto ler gas nekad varira , ostane na 2000 okr nekad na 1500, nekad zna podic i do 3000 okr i tako stoji, rijetko kad da radi normalno ! zna se nekad i upalit check engine lampica kad pocnu te oscilacije ler gasa ! znate li mozda u cemu je problem? Hvala Puno !

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : filteri, propuštanje na usisnom kolektoru, tlak goriva, količina goriva, nečisti injektori, leptirasti ventil, senzor položaja leptirastog ventila, senzor temperature motora, motorić minimuma, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C220 CDI - PROBLEM MJENJAČA

Datum objave: 20.07.2011 10:17:14
Slika
PITANJE:

Postovani posjedujem Merzedes c220cdi 2002god.Pri kupovini istoga kad sam vozio probnu voznju mjenjac nije htio saltati bio je stalno u prvoj brzini (automatski mjenjac) da bi mi rekao prodavac da je to do baterije i da ju treba promijeniti,nakon gasenja i ponovnog paljenja motora sve je radilo u najboljem redu ali pojavio mi se problem kad vozim nekada nece da mi salta unatrag naprimjer kod preticanja nego drzi odredjen broj obrtaja i ne prelazi 120kmh...vecesras mi se desilo da sam uzbrdo preticao auto i sve je bilo ok i onda odjedanput pocnu padati obrtaji i snaga motora...ponovno satnem..ugasim auto izvucem kljuc..upalim i opet sve radi ok...zanima me postovani koji bi mogao biti problem ?..napominjem da je auto redovno servisiran i da je prosli mjesec prosao tüv...sasvim normalno...lijep pozdrav ...stovanje

ODGOVOR:

Kompletan opis i svi detalji koje ste nabrojili ukazuju da je uzrok mjenjač. Najmanje što možete učiniti a što nije skupo je da provjerite nivo i kvalitetu ulja u mjenjaču. Ako je ulje imalo sumnjivo treba zamijeniti filter mjenjača i ulje u mjenjaču. Ako i nakon toga ne bude poboljšanja mora se napraviti dijagnostika mjenjača, otkriti neispravnost i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 HDI - GORIVO ODE NATRAG U REZERVOAR

Datum objave: 20.07.2011 10:09:25
Slika
PITANJE:

Pozdrav. peugeot hdi 206 1.4 na prvoj dizni naime pustalo mi je gorivo bila mi je sva zamascena od goriva a ostale dizne suve,na toj prvoj dizni skino sam crijevo od goriva da vidim sto mozda tu pusta gorivo. Prilikom sto sam skino crijevo vidio sam ode gorivo nazad u rezervar,sve sam ponovno vratio,upalilo je auto isprve nakon par sekundi auto je se ugasilo nece da upali. Pa me zanima sta da cinim kako da upalim auto.

ODGOVOR:

U ovom slučaju mogle su se dogoditi dvije stvari i to : ulazak zraka u sustav goriva i blokada kompjutora radi jedne dize koja ne radi ispravno. U prvom slučaju treba provjeriti da sve cijevi za povrat goriva dobro brtve i nakon toga se može s nekoliko startanja pokušati upaliti motor. Ako motor neće upaliti treba provjeriti dobavnu pumpu u rezervoaru i filter goriva. Ako je uzrok kompjutor odspojite na 20 min minus klemu akumulatora i nakon toga startajte motor.

na vrh Povratak na vrh

VW 1,9 TDI PD - KVALITETA ULJA

Datum objave: 20.07.2011 10:04:12
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću ! Prvo da se zahvalim na savjetima koje dajete precizno , točno i potpuno besplatno . Moje pitanje je : Za VW motor 1.9 tdi 74 kw PD koje ulje bi mi preporučili . Sada točim Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40 has been developed to meet VW & Audi Diesel specifications (VW 505 01). It is especially designed for use in VW TDI engines using Electronic Unit Injectors (Pumpe Duse). Tom ulju su cijene po litri od 40 - 130 kuna u Hrvatskoj pa sam u nekim razgovorima saznao da ga proizvodi i pakira svaka šuša i da ima svakakve kvalitete , a i da pojedini trgovci uzimaju jeftino ulje sumnjive kvalitete te prodaju kao najskuplje da kupci misle kako je original Castrol edge. Čuo sam da se ARAL tronic 431 radi samo u njemačkoj i da je kvaliteta odlična , a isto je za PD motore . Molim Vaše mišljenje i preporuku . Hvala na odgovoru i daljnji uspjeh u poslu .

ODGOVOR:

Točno ste naveli da za Vaš motor treba koristiti ulje 505.01 , proizvođač je nebitan . Bitno je ( i Vi ste to naveli ) da ulje bude deklarirane kvalitete . Ulje Castrol i Aral su super kvalitete ali samo ako su originalni . Kvalitetu ulje možemo prepoznati uglavnom samo po cijeni a realna cijena je od 140,- do 160,- kn . Druga garancija je ako to isto ulje nabavljate kod glavnog uvoznika  koji i garantira za spomenuto ulje. Neke trgovine koje drže do svoga ugleda imaju ulje garantirane kvalitete . Zato bi se trebalo snabdijevati u takvim trgovinama .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 2,0 HDI - TURBINA SE KASNIJE PALI

Datum objave: 20.07.2011 09:59:03
Slika
PITANJE:

S poštovanjem vam se obraćam i jako mi se dopalo ovo što sam video i ja imam jedno pitanje za vas poštovani g dine Meić.Već dve godine vozim pežo 406 2,0 hdi 80kw(110ks).U poslednjih 10 dana sam primetio da turbina na mom vozilu se kasnije pali nego što treba ali ne konstatno već ponekad, pre je to bilo na 2000 obrtaja a sada na oko 3000 obrtaja i naravno kada se pokrene turbina auto se ponaša besprekorno i nije mi pokazao na bord računaru nikakvu grešku ,a sve ovo što sam naveo više se oseća i češće se događa kada se uključi klima u autu!Pokušao sam po preporuci sa nekim sprejom"WYNNS" za čišćenje turbine i EGR Ventila i dalo je neke rezultate ali nisam zadovoljan jer nije to što je bilo nekad.Molim vas pomozite mi vašim savetom i nekom pretpostavkom o kakvom se mogućem kvaru radi.Unapred zahvalan!!!

ODGOVOR:

Promjene koje ste primjetili na ubrzanju i snazi motora mogu nastati radi više razloga . Navesti ću sve što može biti uzrok tome :  djelomično začepljenje turbine krutim česticama čađe, regulacioni ventil turbine, senzor tlaka turbine, mjerač mase zraka, senzor apsolutnog tlaka, EGR ventil, senzor pedale gasa, filteri, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, mehaničko stanje motora, senzor temperature goriva, senzor bregaste osovine, djelomično začepljenje auspuha, ECU centrala. Najprije ispitajte tlak turbine a kasnije po potrebi i ostalo.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - LANAC I LANČANICI

Datum objave: 20.07.2011 09:50:22
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp.Meić, imam pitanje za opel astru g,karavan,2,0 DTI 2003 godina.165000 km. koje motorno ulje točiti, u kojim intervalima ga treba mijenjati na 10 000 ili 15 000 i dali treba mijenjati lanac i lančanike i nakom koliko pređenih kilometara

ODGOVOR:

Odgovarajuće motorno ulje je 10W40 ili 5W40 . Interval izmjene ulja je svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje . U svakom slučaju je još bolje svakih 10.000 km ili dva puta godišnje. Lanac i lančanici se ne mijenjaju ili bolje rečeno mijenjaju se samo kada za to postoji potreba .

na vrh Povratak na vrh

JUGO 45 - BEZOLOVNI BENZIN ?

Datum objave: 19.07.2011 17:53:19
Slika
PITANJE:

Ovako imam jugo 45 1983 godina proizvodnje i da li je stetno za motor voziti na bezolovni benzin

ODGOVOR:

Za Vaše vozilo je štetno ako vozite na bezolovni benzin ( troše se dosjedi ventila i sami ventili ) . Radi toga postoji aditiv koji se prilikom punjenja goriva ulije u rezervoar . Aditiv imate na svakoj boljoj benzinskoj pumpi.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 B5 1,9 TDI - PREGLED PRIJE KUPNJE

Datum objave: 19.07.2011 17:44:17
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić,imam namjeru kupiti Audia A4 B5 1.9 TDI 90 ks,kakvo je auto,koje su mu mane,na što trebam obratiti pažnju prilikom kupnje,jer te aute radu puno km,pa su skloni vraćanju kilometraže?

ODGOVOR:

Kada kupujete bilo koje vozilo ne možete znati da li je kilometraža smanjivana . To se može jednostavnim postupkom smanjiti . Iz toga razloga prije isplate vozila treba obaviti što bolji i temeljitiji pregled vozila  a posebno motora , mjenjača, klima uređaja, upravljačkog mehanizma. Samo na taj način se mogu izbjeći neugodna iznenađenja . Općenito mogu reći da su vozila Audi jako kvalitetna a kvalitetan je i motor TDI .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA C 2 2 DTI - TIPTRONIC MJENJAČ

Datum objave: 20.07.2011 09:45:11
Slika
PITANJE:

imam problema sa tiptronic mjenjacem kod vectre c,gts,2,2dti.2003 g.p.radio sam auto dijagnostiku i nigdje ne pokazuje gresku.inace auto kad se ubaci u d ili r,nece da krene.zanima me koji moze uzrok biti.hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Mogućih neispravnosti može biti više . Najčešći uzroci su nedovoljna količina ulja i nekvalitetno ulje u mjenjaču . Drugi uzroci su : električna instalacija i konektori od mjenjača do upravljačkog računala, elektroventilska grupa mjenjača, računalo mjenjača, neispravnost u samom mjenjaču.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,5 TD - ULJE NA ELEKTROPOKRETAČU

Datum objave: 20.07.2011 09:37:24
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam OPEL CORSA 1.5 TD 1996.g.,prije nekih sedam mjeseci sam mijenjala četikice u anlaseru, do kvara je došlo zbog zamašćenja istih. Objašnjenje je bilo da se prilikom mijenjanja ulja iz filtera prelila masnoća po anlaseru pa su se četkice s vremenom zamastile. Prije nekoliko dana mi se dogodila ista stvar, ali od zadnjeg kvara nisam mijenjala ulje pa mi je račeno da od nekuda polagano kapa ili ulje ili nafta i s vremenom izmasti anlaser i uništi četkice. Molila bih Vas ako mi možete odgovoriti odakle bi mogla doticati nafta ili ulje ili što mislite da se događa. Unaprijed zahvaljujem.!

ODGOVOR:

Nije točna konstatacija da je ulje iz filtera došlo na četkice elektropokretača jer to nije moguće. Moguće je da ulje na četkice dođe ako je neispravan zadnji semering radilice ili brtva poklopca ventila . tada ulje može doći do elektropokretača. Ozbiljan servis će s lakoćom utvrditi gdje je mjesto curenja i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 i. - SVE JE NAPRAVLJENO, ALI NEMA GAS

Datum objave: 20.07.2011 09:35:19
Slika
PITANJE:

Poštovanje,ovako radi se o BMW kockici 318i m40 90godina,sve moguće je pregledano na autu zamjenjeno,izmjerena kompresija,svi pritisci pumpe,promjenjeni kabli,injektori,stavljen novi dihtung glave,skoro sve sve...i auto jedostavno nema gas kakav bi trebao imat na startu dok je na radnoj temperaturi i kad je hladan,treba mu 20-30 sekundi da dođe u normalno stanje na 800 okretaja,inače pada na na 500...kad se digunu okretaji u tih dvadesetak sekundi auto ide dalje normalno i u vožnji sve normalno radi...bio sam kod svih mogućih mehaničara i električara niko ne može otklonit kvar kompjuter ne kaže nikakvu grešku,on jedostavno poslije vožnje dok se ostavi 5-10 min i želite krenut nema gas ne prima ga tek nakon 20 sekundi dok se obrtaji digunu u normalu...neznam više šta napravit da li vi imate kakvu ideju šta bi moglo bit?! Hvala

ODGOVOR:

Uvijek postoje takvi kvarovi koji se ne mogu odmah pronači i za koje treba potrošiti više vremena , strpljenja i rada. Na kraju se uzrok ipak nađe . Sve što ste nabrojili ne znači da je ispravno a uz to mogu spomenuti još : pojedine senzore motora, mjerače , davače impulsa, aktuator minimuma, električnu instalaciju, leptirasti ventil, ECU centralu. Ne mogu ništa više dodati osim da se ponovo i sistematski ispitaju sve komponente sustava ubrizgavanja i sustava paljenja .

na vrh Povratak na vrh