Danas je: 29.08.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW BORA 1,6 i. - KATALIZATOR

Datum objave: 12.08.2011 23:11:14
Slika
PITANJE:

poštovanje postavio sam pitanje ranije ovo je dopuna naime na vw bora 2001 1.6 77kw/105ks, zbog zagušenja i lošeg protoka ispušnih plinova upalila mi se lampica na displeju. nalon pregleda auta tada jedino moguće je bilo da se izvadi keramika iz predkatalizatora i izreže odnosno ukloni drugi-zadnji katalizator tako da sada auto radi u leru dobro, dobro vuče i nema drugih problema osim jačeg rezonatnog zvuka iz auspuha-naravno lampica ostala svjetliti. pitanje: da li mogu očekivati probleme sa motorom i koje,da li vi imate potrebno i koja bi cijena bila sa ugradnjom,naravno pričamo o zamjenskim? naravno sada nemam novce ali prvi idu u nabavu dijelova koji su mi uklonjeni.

ODGOVOR:

Jedino što se može očekivati je da upravljačko računalo smanji snagu motora . Cijena zamjenskog odgovarajućeg katalizatora je oko 1.700,- kn . Vašim vozilom se mogu baviti nakon G.O. iza 25.08. 2011.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - ZAHVAT NA TURBINI

Datum objave: 12.08.2011 21:40:50
Slika
PITANJE:

Imam gola IV 1.9 TDI 66kw 1999 godina,imam ga 2 godine i 2 godine imam probleme s turbinom,znaci turbinu gasi tj. stavlja ju u safe mod kod neke odredene brzine 160,sad u zadnje vrijeme 120,ili prilikom nekih odredenih okretaja cca 3000,bio kod x mehanicara i niko nista nezna svi nesto nagadaju,meni je vec to dojadilo,pa sam ja i frend raskopali i uzeli turbinu s auta,i odnio sam ju kod nekoliko frendova mehanicar da vide kaj tu ne stima,sve je stimalo i nije jako zacadena jedino ona klapna je malo stekala,ali smo ju razradili i slozili i auto je isao ko lud i nije se gasila na velikil brzinama i pri velikim opterecenjima!Ali se kasnije malo palila,i sad smo ju mi poceli stelat na onom srafu koji je povezan s tom klapnom,i nastelali smo ju na nekih 2200 okretaja,tako mi je bilo najbolje,ali sad kad je tako nastelana opet se pocela gasit na nekih 3000 okretaja u trecoj brzini kod nekih 100 kmh,tako u svakoj brzini kod nekih odredenih okretaja,normalno ugasim auto opet upalim,opet vuce ko luda!opet smo tu klapnu razradili ali sad bez efekta,klapna ide ljepo,auto vuce ljepo ali se gasi,znaci svi senzori sve je u najboljem redu,sve stima,ali opet gasi!jedan frend mi je reko da bi mozda bio problem u,neznam kak se to zove ali laicki,u onoj salici di navlaci vakum,pa prek te klapne regulira paljenje turbine,ali i ta "šalica" je u redu koliko sam ja vidio i isprobao!Znaci zanima me sta bi sad moglo biti!zaboravio sam dodati kada je nastelano na onom srafu da turbinu pali na oko 3000 okretaja onda ju ne gasi,a ja ga rastegnem preko 5!ali kad je tako nastelana,nije dobro jer autu dugo treba da dode do 3000 okretaja bez turbine,i vrlo puno trosi jer se drzi u velikim okretajima,i nije zdravo za motor!!!Ako mozete reci ili predpostaviti sta bi sad bilo greska bio bih vam jako zahvalan!!!!

ODGOVOR:

Svaka turbina je tvornički podešena da radi  i stvara odgovrajući tlak . Ako je tlak turbine previsok upravljačko računalo motora ograničava snagu motora ( safe mode ) . Vi kao vlasnik vozila možete na svom vozilu raditi bilo kakve zahvate pa i proizvoljno podešavati i dorađivati turbinu jer Vas za to neće nitko kritizirat.  Kada se radi servis turbine obvezno se podešava i ventil za rasterećenje turbine i na taj način se regulira otvaranje navedenog ventila. Radi Vaše informacije na efikasnost turbine i efekt ubrzanja osim turbine i sustava za regulaciju turbine utjeću i drugi faktori i to : mehaničko stanje motora, suženje usinih kanala, nakupljena garež na ventilima, djelomično začepljenje auspuha, zabrtvljenost tlačnih cijevi od turbine do usisnog kolektora . Moj savjet je da provjerite mehaničko stanje motora i da po potrebi obavite servis i podešavanje turbine. Nakon Vašeg zahvata tlak turbine je sigurno previsoki.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - ELEKTR.INSTALACIJA ZRAČNOG JASTUKA

Datum objave: 12.08.2011 00:08:56
Slika
PITANJE:

Postovani srdacan pozdrav, cast mi je sto mogu da vam se obratim. Prateci vas sajt i odgovore koje detaljno dajete, nije tesko zakljuciti da ste veoma veliki strucnjak u domenu auto tehnike. Naime, posedujem citroen xsaru 1.4i; 2001 godiste, karavan sa kojom sam prezadovoljan.Na pomenutoj xsari imam 3 problema: 1.Pri paljenju prvi put posle duzeg stajanja moram operaciju startovanja da ponovim 2-3 puta. 2.Signalizacija AIRBAG je non stop ukljucena.Ispod sedista vozaca sam pronasao konektore koje kada pomerim pomenuta signalizacija se iskljuci, cak sam ih prskao kontakt sprejom, medjutim nakon pocetnog iskljucenja nakon par ukljucenja kontakt brave sve se vrati na staro.Da li smem raskaciti te dzekove i proveriti kontakte u njima, uz predhodno skidanje plus kleme sa akumulatora? 3.Hteo bih zameniti filter klime (ili polena ako je to isto),ali ne mogu da nadjem gde bi on mogao da bude, naravno ako to jedan totalni amater sme da radi da ne izazove neke negativne posledica. Postovani nadam se da ce te naci vremena da mi odgovorite. Srdacno vas pozdravljam i zelim vam sve najbolje.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti radi kojih motor teže pali su ; akumulator, elektropokretač, nečisti injektori, tlak goriva, MAP senzor, ECT senzor, potenciometar leptirastog ventila, mehaničko stanje motora, loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, električna instalacija od motora do ECU centrale. Napravite dijagnostiku motora . Za zračni jastuk najprije obavite popravak električne instalacije ispod sjedišta . Električne vodove direktno zalemite. Filter kabine se nalazi ispod pretinca ( ispred sjedala suvozača ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 2,0 - ZABLOKIRAJU KOČNICE

Datum objave: 12.08.2011 00:02:22
Slika
PITANJE:

Postovanje,imam renault senic 2.0 98 god i kada auto radi u mestu 15-20 minuta kocnice jednostavno zablokiraju i jedva krenem,ugasim auto i u roku od 10 min one popuste,to mi se vec par puta desilo od kako je majstor zamenio diskove,plocice,i glavni kocioni.Prednje kocnice blokiraju,hvala unapred na odgovoru. Ako odmah krenem i ne radi u mestu onda malo jako drzi,a cim duze radi to ga pomaknuti skoro ne mogu,jedino kad odstoji malo.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok je glavni kočni cilindar ( neodgovarajući ) . Mala vjerovatnost je neispravnost servo uređaja.

na vrh Povratak na vrh

KIA CLARUS 1,8 - NAPUKLA GUMA NOSAČA MOTORA

Datum objave: 11.08.2011 23:56:29
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić.Imam kia clarus 1.8 98g ponekad mi se dešava da ga nemogu ubaciti u 2,4i rikvarc ni kad je upaljen ni ugasan auto a kad ide ide normalno s tim da sam primjetio da mi je napukla guma na nosaču motora do kabine dali je to možda uzrok tog problema.unapred hvala.

ODGOVOR:

Nosač motora može biti uzrok otežanog šaltanja brzina. Uz nosač to mogu biti i istrošenja na polugama ili mehanizmu za šaltanje brzina. Najprije riješite nosač motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - BOSCH PUMPA

Datum objave: 11.08.2011 23:51:48
Slika
PITANJE:

PASAT 1998 19 TDI. BOŠ PUMPA CURI NA BRTVE . JA STAVIO DRUGE BRTVE AUTO VERGLA ALI NEĆE UPALIT.HVALA

ODGOVOR:

Moguće greške su : faza motora, početno podešavanje pumpe, zrak u sustavu goriva, loše odrađeni radovi na pumpi , loše mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 416 - KADA SE UPALI KLIMA, GASI SE

Datum objave: 11.08.2011 23:49:26
Slika
PITANJE:

pozdrav...posjedujem rover 416 iz 1997 godine koji ima problem sa paljenjem-naime motor dugo vrti dok upali(10-15sec)kada upali radi dobro dok ne pokušam stati naprimjer ne semaforu ili kada upalim klima uređaj dolazi do gašenja vozila.

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije bih ispitao stanje akumulatora i elektropokretača . nakon toga bih provjerio sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( kablove, svjećice, bobinu ) . Na kraju bih provjeravao sve dijelove sustava za ubrizgavanje goriva ( filtere, regulator tlaka goriva, tlak goriva, injektore, MAP senzor, potenciometar gasa, ECT senzor, senzor radilice, aktuator minmuma ) . Po potrebi bih ispitao i mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,0 12 V - ŠTO JE JOŠ U KVARU?

Datum objave: 11.08.2011 23:38:13
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic imam problem sa Opel Corsa 1,0 12v 1998 godiste.Problem je u to sto nad 2000-3000 obrata auto pocinje da seca da ne prima gas i da se gushi.Promenio sam MAF senzor,Steper motor za gas,iscistio sam injoectore i promenio svechice,problem je joste tu.Na dijagnostiku TECH-2 i Op-com ne nalazi nikave greshke.Sve je opet isto avto je i daje u kvaru.Sta bi moglo drugo biti? Hvala unapred.

ODGOVOR:

Ostale moguće neispravnosti su : svjećice, bobina , senzor radilice, lambda sonda, tlak goriva, regulator tlaka goriva, senzor položaja leptirastog ventila, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO - PREGRIJAVANJE ?

Datum objave: 11.08.2011 22:52:13
Slika
PITANJE:

Kolika je radna temperatura Citroena Berlingo? Naime, nakon pregrijavanja automobil je bio kod mehaničara i navodno je bio zaštopan neki filter u sustavu. No i sada kada se vozi preko 3000 obrtaja pokazatelj temperature je na 100, pa padne na oko 95 i stalno tako. Da li je to u redu? Ako nije što bi moglo biti? Navodno je provjeren ventilator, pumpa za vodu pa i brtva glave.

ODGOVOR:

Najprije bih provjerio : senzor temperature motora, termostat, električnu instalaciju od motora do instrument ploče, instrument ploču . Mehaničar Vam je trebao reći koji filter je bio začepljen . U rashladnom sustavu ne postoji filter koji bi utjecao na zagrijavanje motora.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,1 i - TUTNJI I UGASI SE

Datum objave: 11.08.2011 22:50:06
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Imam jedno pitanje posjedujem Peugeot 206 1.1. godina proizvodnje 2005. presao 140 000km. Neki dan je prošao tehnički pregled bez problema. Vec nekoliko dana kad ga upalim on lagano "tutnji" i nakon nekoliko trenutaka se ugasi, a kad dam jaci gas on se prestane tresti i ide ali mi jako slabo hvata gas. U cemu je problem? Hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : sustav za stvaranje iskre na svjećicama , nećisti injektori, MAP senzor, tlak goriva, mjerač protoka zraka, leptirasti ventil, električna instalacija motora, lambda sonda, ispušni sustav oštećenje, mehaničko stanje motora. Najprije bih ispitao mehaničko stanje motora , nakon toga tlak goriva i injektore.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - PRIUČENI AUTOMEHANIČAR VRŠIO ZAMJENU!?

Datum objave: 11.08.2011 22:45:47
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem VW Passat god. proizvodnje 1992 sa naknadno ugrađenim klima uređajem SANDEN SD 709 spojenim na mehanički dio kontrolne ploče/vozilo kupljeno sa ugrađenim uređajem/. Prije nekog vremena došlo je do kvara na kontrolnoj ploči /kotačić ventilatora i propusnost hladnjaka za grijanje i hlađenje vozila/, te mi je jedan priučeni automehaničar vršio zamjenu. Prilikom zamjene iskopčao je žice instalacije za ručno uključivanje autoklime koje nisu spojene na standardni konektor već svaka žica za sebe, a bez da je zapisao ili zapamtio njihov položaj, te uz sve "stručno" znanje ispustio plin iz sustava klime. Slijedom nestručnosti taj mehaničar ne zna kako više ponovno priključiti te žice tako da trenutno nemam klima uređaj. Pomozite, na instalaciji ima šest žica, dvije su crvene boje, jedna roza, jedna žuta, jedna siva i jedna smeđa, potreban mi je raspored spajanja žica na uređaj za uključivanje slijeva na desno

ODGOVOR:

Kada klima uređaj nije originalni tada se bez direktnog uvida na samom vozilu i bez ispitivanja ne može znati koja žica se na što ili gdje spaja . Davanje takvih informacija na pamet može izazvati oštećenje i drugih električnih dijelova .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,4 i. - PALI NA UPORNOST ILI GURANJE

Datum objave: 11.08.2011 22:41:35
Slika
PITANJE:

GOLF III, 1.4, 1995. - benzinac + autoplin Tijekom zime nije bilo problema sa paljenjem, bez obzira na vremenske prilike, u međuvremenu je promjenjen akumulator(BOSCH-ov) i srednji i zadnji lonac. Zadnjih par mjeseci zna bit problema prilikom hladnog paljenja, kada pada kiša, večinom ne upali iz prve, "vergla" ali neće upalit, nego tek na upornost ili "guranje". Također, događa se dok je auto u leru, broj okretaja pada sa približno 9000 na 5-6k i zvuči kao da će se auto zgasiti, a onda kao da sam dodao gas, okretaji porastu iznad 10k pa se stabiliziraju ponovo na 9k. Na benzinu se to dogodi nakon svakih 2-3 minute u leru, a na plinu se jako rijetko dogodi. Neznam dali su ta dva problema povezana, molim Vas za pomoć Hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu bih najprije napravio dijagnostiku motora , otkrio sve neispravnosti i otklonio iste. Moguće neispravnosti su : veliki pad napona prilikom paljenja motora, nečisti injektori, senzor ECT, senzor IAT, MAP senzor, elektronski sklop leptirastog ventila, regulator tlaka goriva, aktuator minimuma, električna instalacija od motora do ECU centrale, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA VTR - SAM SVOJ MAJSTOR?

Datum objave: 11.08.2011 22:37:46
Slika
PITANJE:

Postowani posedujem auto citroen xsara 1.6 vtr coupe 2001god..... imam jedan problem sto se toga tice, do nedawno sam u autu imao fabricki radio i hteo sam da ga zamenim. Prilikom ugradjiwanja drugog cd player-a jedna zuta zica mi je prespojila i sada ne mogu da startujem motor, naime kada dam kontakt samo mi se upale sijalice na kontrolnoj tabli za airbag i klizawi kolowoz, trenutno se kola daljinski zakljucawaju, to je isprawno kao i farowi a ne rade mi podizaci stakala, brisaci i jos neki detalji.... Pregledao sam osigurace ispod wolana i ispod haube, swi su isprawni.... Ako imate neki sawet od koristi pls recite, rade wolje cu was poslusati UNAPRED HWALA.....

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje moguć je samo nakon neposrednog uvida na vozilu. Opčeniti odgovor bi bio da su mogući uzroci : električna instalacija, kutija s osiguračima, BSI računalo komforne elektronike ( ako to računalo postoji na Vašemu vozilu ) . Ukoliko niste sigurni u radove koje treba obaviti , prepustite to stručnaku koji može to riješiti.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ELANTRA 2,0 CRDI- POSTANE TROM

Datum objave: 11.08.2011 22:32:21
Slika
PITANJE:

Problem prijem gasa kod Hyundai elantre 2.0 CRDi godina pro.2001 Auto je ekstra očuvano nema nikakvih drugih mana osim prijema prvog gasa naročito u usponu poćne da prima i onda kao da ga nešto priguši postane trom jedan period i onda proguli to se dešava i kod vraćanja iz većeg stepena u manji i prijem onog prvog gasa.Automobil je prešao 101500km redovno održavan u ovlaštenom servisu ne troši ulje nepuši normalan zvuk motora. Molim ako ko zna šta je problem da mi javi. Pozdrav

ODGOVOR:

Prema Vašem objašnjenju i opisu moguće neispravnosti su : filteri, dize, tlak turbine, EGR ventil, senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, mjerać količine zraka, senzor radilice, regulator količine goriva, mehaničko stanje motora, dotrajala turbina, upravljačka centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 HDI - LAMPICA OD ULJA

Datum objave: 11.08.2011 22:29:52
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meiću, Imam Peugeot 206 HDi 1.4 iz 2002. godine i od prije godinu dana mi se nakon duže vožnje pri zaustavljanju automobila pali lampica za ulje i blinka znak STOP. U 11. mj. u ovlaštenom servisu su mi promijenili ulje i filter ulja nakon čega je par dana bilo sve u redu a nakon toga sve po starome. U istom servisu su mi rekli da je kod ovih Peugeota senzor za ulje jako osjetljiv i da ako to ne prestane nakon nekog vremena da ga treba promijeniti. Ulja po štapu čak ima i više od maksimuma pa me zanima je li to možda uzrok ili je problem u tom senzoru ulja ili pak nešto treće. Hvala unaprijed i pozdrav, Mario

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu izmjerio bih tlak ulja . Ako je tlak ulja dobar uzrok je indikator ulja, električna instalacija . Ako tlak ulja nije dobar uzrok bih tražio u samom motoru.

na vrh Povratak na vrh

VW BORA 1,9 TDI - GDJE NESTAJE ANTIFRIZ ?

Datum objave: 10.08.2011 21:27:04
Slika
PITANJE:

postovani: zelim vam se unaprijed zahvaliti jer ovo sto sam kod vas procitao neki majstori bi mi kozu ogulili za te informacije...imam jedan problem vozim W BORU 1.9TDI 115konja 6 brzina,auto mi trosi antifriz,nigdje na motoru nema kapi vode,kad ga ostavim na betonu ispod njega je suho gdje nestane ta voda,i kad auto digne temperaturu na 90stupnjeva mislim da teze pali a kad je hladan odma na 2okret upali dok kad je vruc na 3-4okret..hvala unaprijed i zelim vam puno puno srece i da vam dragi Bog podari zdravlja da i dalje pomazete ljudima...

ODGOVOR:

Rashladna tekućina može nestajati a da se to i ne vidi . To se događa kada postoji propuštanje na vrućim dijelovima motora , tada tekućina odmah isparava . U ovom slučaju posumnjao bih na pumpu za vodu i na hladnjak . Uzroci otežanog paljenja toplog motora mogu biti brojni . neposrednim uvidom mogao bih točno reći što je uzrok . Moguće greške su : niži tlakovi kompresije, filteri, senzor temperature motora, EGR ventil, MAP senzor, senzor radilice, električna instalacija na motoru, regulator količine goriva, senzor tlaka goriva.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 HDI - SERVISNI INTERVALI

Datum objave: 10.08.2011 21:23:47
Slika
PITANJE:

Postovani, Posedujem Citroen Xsara 1,4 HDI, limuzina, 2004. godiste. Automobil sam kupio sa predjenih 110000 km i odmah po kupovini odradio veliki + mali servis. Interesuju me servisni intervali tj. kada moram sledeci put raditi mali servis i kada moram raditi veliki servis? Unapred zahvalan

ODGOVOR:

Redovni servis na Vašemu vozilu radi se svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje . Obzirom da ste iz Samobora, dođite osobno do mena dati ću Vam sve potrebne informacije u vezi velikog servisa i održavanja vozila . To Vas neće ništa koštati . Možete se javiti koncem osmog mjeseca kada se vratim s godišnjeg odmora .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA II 1,9 D - ULJE U MJENJAČU

Datum objave: 10.08.2011 21:19:50
Slika
PITANJE:

Svaka cast za savjet izvadio sam potisnu ploci lamela i fug lager zamenio celi set bili ste u pravo e sada mozete li d ami kazete kako da proverim ulje u mejnacu koko je dosta ima li negde postoi neki merac za u menjacu radi se o Citroen Xsaru II 1.9D obivni dizel ja sam stavio oko 2 L 80ku gustine al neznam dal je dovoljno jer nisam mogu nigde da nadjem de s eproverava dal postoi menjac hvala vam mnogo ste mi pomogli malo po malo oporavio sam xsaru hvala vam mnogo Pozdrav

ODGOVOR:

Ulje iz mjenjača se ispušta na donji čep koji ima karakterističan izgled i morate ga prepoznati . Na bočnoj strani mjenjača do prednjeg lijevog kotača postoji čep na koji se puni ulje u mjenjač . Čep isto ima karakterističan izgled i morate ga znati prepoznati. Nivo ulja treba biti u razini bočnog čepa ( cca 2 litre , 75W80 ) .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,4 i. - GASI SE

Datum objave: 10.08.2011 21:13:40
Slika
PITANJE:

Posjedujem Ford Escort 1,4, 1997.godina, prijeđeno 108 000 km.,redovno servisiran i do sada nisam imala nijedan kvar na vozilu. Nakon posljednjeg servisa od prije nekoliko dana, kada su između ostalog mjenjani i kablovi sa sviječicama, dešava se da se automobil gasi kod prijenosa u niži stupanj prijenosa ( ili kod kočenja i smanjenja brzine), osobito iz treće u drugu brzinu.Molim savjet.

ODGOVOR:

Ugradnja novih kablova za svjećice ne bih povezao sa gašenjem motora ( uz pretpostavku da su kablovi odgovarajući i ispravni ) . Motor se može gasiti radi drugih neispravnosti i to : senzor tempereture motora, aktuator minimuma, senzor TP ventila, MAP senzor, električna instalacija, nečisti injektori, filteri, ECU centrala. Provjerio bih ispravnost novih kablova a nakon toga po potrebi i svega ostalog što sam naveo.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA MX 3 1,8 - PUKAO ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 10.08.2011 21:09:51
Slika
PITANJE:

pozdrav..imam mazdu mx3 96g. 1.8 v6 95kw puko mi je zupčasti remen na autu kad sam ga kupio bila je neka lažna kartica da je remen prešao samo do sada 9000km pa ga nisam mjenjao,no međutim mi je puko na auto putu nedavno i vidio sam da je star i lako lomljiv.sad me zanima šta mi se moglo desit sa motorom jel mi polupo ventile iliti neznam več šta sve ne .....

ODGOVOR:

Kada pukne zupčasti remen uvijek dolazi do oštećenja ventila . U Vašem slučaju to znači demontažu glave motora, kompletno uređenje glave motora, zamajena ventila , po potrebi zamjena vodilica ventila, ugradnja novog razvodnog mehanizma ( zupčasti remen , natezaći ) .

na vrh Povratak na vrh