Danas je: 20.10.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA 1,4 16V - PUKAO MOTOR

Datum objave: 04.06.2011 18:08:25
Slika
PITANJE:

Poštovani! Molim Vas da mi odgovorite na pitanje vezano za motor Opel Astre karavan, G linija, 99. godište, 1.4 16 V, 117.000 km. Na autu je prje 4 godine ugrađena plinska instalacija Landi Renzo, auto je sasvim lijepo išao i bila sam zadovoljna kupovinom. Međutim, prije dva mjeseca pojačano je trošio vodu, tj. antifriz, i tek kad je potrošnja bila i više nego očita (cijela posuda na 60 km) ustanovili su da je otišao dihtung motora, te da je voda ulazila u prvi klip, tj. miješao je vodu i ulje. Dihtung je promijenjen i auto je išao dobro. Međutim, prije neki dan u vožnji mi je jednostavno pukao motor. Radilica iz prvog klipa probila blok motora i karter. Sad sam u potrazi za rabljenim motorom. Nažalost, nije ga lako naći, rečeno mi je da toj vrsti Astre odgovara samo model X14XE koji se ugrađivao u periodu 10/1998-10/2000. Da li i vi smatrate da je to tako, i da li bi mogao odgovarati model X14XE koji je npr. tih godina korišten u Opel Corsi? Također, znam da je nezgodno pitati ovakva pitanja na neviđeno, ali smatrate li da bi eventualno loša plinska instalacija bila uzork isušivanju dihtunga motora, te prolasku vode u cilindar, i da je kvar motora posljedica tih događaja. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Točno je da u Vaše vozilo treba ugraditi motor X14XE . To može biti motor od bilo kojeg vozila Opel s takvom oznakom motora. Razlike mogu postojati samo u ispušnom kolektoru i nekim priključcima za gorivo i filter zraka , međutim sve se to može prilagoditi i staviti u funkciju . Sve te detalje mora znati servis koji će raditi na Vašem vozilu. Plinska instalacija nije uzrok oštećenja motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 - KLIMA NE HLADI MAKSIMALNO

Datum objave: 04.06.2011 18:04:23
Slika
PITANJE:

Imam Citroen C3, 2010. Primijetio sam da klima ne hladi maksimalno. Hladi, ali ne onako kako bi trebala. Rshladna tekucina je ispod minimuma i nisam siguran da li je tekucina potrosena (sto mi se cini cudno jer je auto novi) ili je od preuzimanja vozila bilo ispod minimuma. Koju rashladnu tekucinu da koristim za dolijevanje? Hvala. Srdacan pozdrav. mladen Vukovic

ODGOVOR:

Ispravnost i učinak klima uređaja se može ispitati.  Ispitivanje za Vas možemo napraviti besplatno . Ukoliko bi trebalo puniti sustav klime imamo akcijske cijene za freon R 134 a i za ulje za kompresor. Rashladna tekućina može biti crvena , žuta ili plava . Točno bih znao o kojoj je riječ nakon uvida na vozilu. Ako Vas još nešto zanima javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - ČUDNI ZVUKOVI

Datum objave: 04.06.2011 17:54:24
Slika
PITANJE:

Pozdrav.Bio sam kod majstora, nesto cackao i kao u redu.Medjutim, opet iz kucista filtera zraka,bruji kao da je auspuh malo probijen.Pomjeranjem kucista zvuk se mijenja.Skinem usisnik, i rukom poklopim mjesto gdje ide otvor iz kucista prema blatobranu,zvuk se malo umine.Takodje prilikom dodavanja gasa, u kucistu se proizvodi neki zvuk poput hrhrhrhhrr.Sta bi moglo biti? Hvala.

ODGOVOR:

U cijeloj  Vašoj priči je tužno što ste obavili pregled kod Vašega automehaničara koji je mogao neposredno na vozilu obaviti sva potrebna istraživanja i tako na jednostavan način točno otkriti o čemu se radi. Umjesto toga Vi tražite od mene (  a ja sam na udaljenosti od 200 km )  da Vam točno kažem sve o čemu se radi i kako obaviti popravak. Nema za to nikakvih problema dođite do mene ja ću Vam besplatno reči sve o tome i podučiti Vas kako da popravite vozilo.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTAR H 1,4 16V - OSTALA BEZ RASHLADNE TEKUĆINE

Datum objave: 04.06.2011 17:50:21
Slika
PITANJE:

Astra h, prešla 166.000 km (god.2005.; 1.4 16V; 66 kW). Na redovitom servisu (ovlašteni servis u Zagrebu)među ostalim radnjama zamjenjena je pumpa rashladne tekučine. Nakon 800 km (posije izmjene navedene pumpe)vozilo je ostalo bez rashladne tekućine zbog propuštanja (trulosti) cjevovoda 6818572. U servisu odbijaju svaku odgovornost ili mogućnost svog propusta. Čak tvrde da navedena cijev nije u vezi s zamjenjenom pumpom (što nije istina). Napominjem da se bez rashladne tekučine nisam dugo vozio (2 km nakon što sam na instrument tabli primjetio treptanje signalne svjetiljke za temperaturu). Par sati nakon popravka sporne cijevi (u ovlaštenom servisu, ali sada u Slavonskom Brodu) prestala je raditi klima, a i bilo kakva ventilacija. Zagrebački ovlašteni servis sada tvrdi da je u kvaru ventilator i otpornik. I to opet, nije po njima, ni u kakvoj vezi s opisanim kvaru na cjevovodu i ostajanju vozila bez tekučine. Zanima me Vaše mišljenje, ili još točnije: Na ćemu će sada nastati kvar zbog kao posljedica opisanog slučaja. Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Ako navedena cijev rashladnog sustava nije u neposrednom kontaktu s pumpom za vodu i ako servis nije dobio od Vas odobrenje da pregleda sve cijevi i kompletan rashladni sustav , tada to nije greška servisa. Međutim u dobroj vjeri i u nadi da ćete Vi cijeniti svaku primjedbu koju servis otkrije na Vašem vozilu, lijepo bi bilo od servisa da Vam ukaže na sve eventualne primjedbe.(tako bar mi radimo). Na Vašem vozilu bi trebalo obaviti test i ispitivanje rashladnog sustava . Ako test prođe u redu ne treba očekivati nikakve štetne posljedice ( iako se to nikad ne zna i nezahvalno je prognozirati ) .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,3 i - NAPRAVI 500 M I UGASI SE

Datum objave: 04.06.2011 17:39:56
Slika
PITANJE:

Ovako, imam škodu feliciju 1,3 lx iz 1996, ujutro kad ju upalim napravil 500 metara i ugasi te ju treba dosta dugo verglati da opet upali i dalje je sve dobro, veći problem je taj što od jednom u vožnji počinje zacukavati, znači ja dam gas onda ga tek nakon nekoliko sekundi primi i trzne no ubrzo gubi snagu i tako jedno vrijeme dok se ne ugasi, upalim ju i dalje je sve normalno par dana pa opet, najgorje što mi se to događa kad najmanje očekujem i dok sam u gužvi, možete li mi pomoći u čemu bi bio problem..hvala!!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu mogu postojati nekoliko mogućih neispravnosti a to su : sustav za stvaranje iskre na svjećicama, razvodnik paljenja, filteri, tlak i količina goriva, potenciomatar gasa, senzor tlaka zraka , mjerač mase zraka, senzor temperature motora, električna instalacija od motora do upravljačkog kompjutora motora. Ispitajte sve što sam naveo. Pomoći Vam mogu ako dođete u Samobor do nas.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - PROCURILA JE PUMPA VODE

Datum objave: 05.06.2011 13:19:24
Slika
PITANJE:

Poštovani majstore, Imam golf IV benzin 2000.godište.Procurila mi je vodena pumpa i sada me zanima da li treba sa njom mjenjati i ostale stvari kao što su zupčasti remen,španer i rolicu?? I naravno, zanima me cijena tih dijelova i koliko dođe rad tj.ruke??? Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Prilikom zamjene pumpe za vodu nije potrebno mijenjati i dijelove koje ste naveli . Međutim ako je blizu interval kada se mijenja zupčasti remen onda je to dobro napraviti. Cijene Vam ne mogu navesti jer niste napisali karakteristike motora i oznaku motora.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - KAKO OTKRITI DA LI JE U REDU

Datum objave: 04.06.2011 17:29:23
Slika
PITANJE:

postovanje zelim kupiti fiat punto 1.2 benzin 2000godiste ne razumijem se u auta pa me zanima vase misljenje kakav je to auto vrline i mane. interesuje me gdje se nalazi br.sasije i da li se moze i kako odkriti da li je auto uredu mislim papiri i da nije ukradeno. unapred hvala

ODGOVOR:

Vozilo i motor su solidne kvalitete i uz redovito servisiranje može dugo trajati. Ipak prije nago kupite vozilo obavite stručni pregled motora i vozila u cjelini. Broj šasije se nalazi na veznom limu odmah kod hladnjaka. Odmah se može vidjeti čim se otvori prednja hauba. Ispravnost dokumentacije vozila i vlasništva vozila treba provjeriti na policiji.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 207 1,4 VTI - STAJAO JE GODINU DANA

Datum objave: 04.06.2011 17:27:05
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav! Planiram kupiti Peugeot 207 1,4 VTI, 95KS, 2008. g., 9000 prijedenih km. Auto je stajao oko godinu dana, vjerojatno je tu i tamo bio upaljen.. Kad sam isao pogledati auto, motor je bez problema upalio (akumulator je ispraznjen ali ga je covjek spojio na "booster", sto povlaci za sobom pitanje da li trebam kupiti akumulator ili se akumulator moze napuniti i tako jedno vrijeme voziti?) Jos me interesira što sve trebam provjeriti i promijeniti da bi auto bio siguran za vožnju? Kazaljka goriva je na minimumu... Napominjem da auto jos nije obavio prvi servis (pogledao sam u servisnoj knjizici) koji je, mislim, na 10 000km .. Obavezno cu promjeniti ulje (Total Ineo mc3) i filter ulja, a sad ne znam da li promjeniti mozda filter kabine i zraka? Puno hvala na odgovoru!!

ODGOVOR:

Ako je vozilo stajalo i nije se koristilo treba svakako zamijeniti sve tekućine ( ulje u motoru, ulje u mjenjaču, ulje u kočnom sustavu, antifriz ) . Korisno bi bilo zamijeniti isve filtere (  za ulje , zrak, gorivo, kabinu ) . Uz to bi bilo dobro napraviti i servis klima uređaja . Akumulator možete napuniti i nakon toga bi bilo dobro ispitati njegov kapacitet . Ako je kapacitet niži od 60% akumulator treba zamijeniti.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - AUTO CUKA

Datum objave: 04.06.2011 17:23:26
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam BMW 320d, 2001g 100kW. U zadnjih tjedan dana ponekad mi dok stiščem gas auto cuka, tj trzne na manje od jedne sekunde. ne događa se stalno niti u određenom broju okretaja. Unaprijed Vam hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Kada postoji problem kao što ste i Vi naveli najprije treba provjeriti jednostavnije stvari a to su : filter goriva, čistoću rezervoara, ispravnost diza, prisutnost zraka u sustavu goriva. Nakon ovoga po potrebi ispituju se pojedini senzori na motoru , davači impulsa, mjerač mase zraka, dobavna pumpa. Provjerite sve po redoslijedu koji sam naveo, a ako želite mi Vam to sve možemo dijagnosticirati i popraviti.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 2,5 D - MOTOR SE TRESE

Datum objave: 04.06.2011 17:19:27
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Posjedujem MB 190 D 2,5 D Trese motor kada se upali.. Poslije sve Ok Pušta naftu na 1 dizni (1 od 5) Smrdi po nafti u kabini.. Zaštekalo nešto na regulatoru grijanja sa vozačeve strane i ne može se isključiti Molim pomoć

ODGOVOR:

Motor najčešće ne radi dobro ( trese ) kada ne rade svi cilindri . To se događa kada je neispravn jedan ili više grijača, kada su dize u lošem stanju, kada je na nekom od cilindara loša kompresija. Ispitajte sve što sam naveo i otklonite propuštanje goriva na spomenutoj dizi. U vezi grijanja demontirajte i provjerite komanda grijača. Naravno ako želite mi Vam te sve kvarove možemo otkloniti.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 2,1 TD - DA LI JE PRESKOČIO REMEN ?

Datum objave: 04.06.2011 17:06:24
Slika
PITANJE:

Postovanje, vlasnik sam Peugeota 406 2.1 td iz 99g, nedavno mi se desio problem cudan nadasve. Pri laganoj voznji(okretanje na parkingu) odjedanput se pojavilo lupanje u motoru poput lupanja ventila, na mjestu dogadaja se zatekao navodni majstor i on mi je rekao da je to preskocio klinasti remen, servis na kojem je doticni remen promjenjen je napravljen netom prije, nakon servisa auto vise nije bio kao prije, mnogo je izgubio na snazi.dali se moze naslutit u cemu je kvar.

ODGOVOR:

Klinasti remen ne može preskočiti nego može prokliziti . Međutim to proklizavanje nema utjecaja na rad motora i na snagu motora. Preskočiti može zupčasti remen . Ako zupčasti remen preskoči za jedan ili dva zuba motor loše radi i nema snage. Ako taj isti remen preskoči za više od četiri zuba motor me može raditi a u motoru nastaje oštećenje jer dolazi do sudara ventila i klipova. Na Vašem vozilu najprije obavite kontrolu faze motora a nakon toga možete sumnjati u visokotlačnu pumpu ili turbinu.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C CLASS, 220 CDI - STIL VOŽNJE ILI KVAR ?

Datum objave: 04.06.2011 17:03:13
Slika
PITANJE:

Poštovani, Vlasnik sam Mercedes C klase, CDI 220, 1999. godište, manuelni mjenjač. Imam jedan problem, ponekada mi se desi (naročito u prvih 10-15 minuta vožnje) da kada prebacujem iz druge u treću brzinu, mjenjač "ne primi" treću, i izbaci u ler. Također, pri skoro svakoj izmjeni brzine, ručica mjenjaca pa skoro neprimjetno trza. Promijenio sam nosač mjenjača ali to ništa nije promijenilo. Prijašnji vlasnik automobila mi govori kako ja ne pazim dovoljno na obrtomjer i da je auto osjetljivo na ovakve stvari po pitanju stila vožnje, te da nije u pitanju nikakav kvar. Molim Vas, možete li mi reći na šta sumnjate, da li to može biti do mog stila vožnje ili je u pitanju neki kvar? Unaprijed hvala na odgovoru!

ODGOVOR:

Sve što ste Vi naveli sigurno ukazuje na istrošenje pojedinih dijelova mjenjača. Jedino pravo rješenej je da obavite reviziju i popravak mjenjača . Ako to napravite kvallitetno , dugoročno ste riješili problem s mjenjačem . Nemojte taktizirati isplati se obaviti takav popravak.

na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO 1,4 i.e - POPRAVAK SKUPLJI OD VOZILA ?

Datum objave: 04.06.2011 16:58:36
Slika
PITANJE:

Poštovani molim vas da mi pomognete,imam fiat tipo 1.4 ie.91 god. i sam mi pojačava i smanjuje gas,vidin na đirometru da je dikod 1200 a dikod i do 2000,cin ga upalin bude 1200 i zato mi trosi u prosjeku oko 15 litara vodila san ga kod mestra i nesto je tu minjato ali opet on sam to dize i spusta u voznji,i vodu moran livat svaki dan litru skoro a nigdi se ne vidi mokro na motoru,sad mi spominju nekakve popravke od 2000-3000 kn a auto vridi malo vise jeli mi se to isplati,sta bi mi vi savjetovali.molim vas pomoć.hvala

ODGOVOR:

Kada je tehničko  stanje vozila jako loše u pojedinim slučajevima popravak je skuplji od stvarne cijene vozila . Nabrojili ste nekoliko krupnih kvarova i radi toga predlažem da vam stručna osoba servisa pregleda vozilo , da utvrdi što je sve neispravno i nakon toga da napravi troškovnik za popravak . Nakon toga Vi ćete moći lako donijeti odluku da li popravljati vozilo ili ne. Uzmite u obzir sadašnje stanje Vašega vozila i cijenu kvalitetnog  popravka a ne bilo kakvog popravka. To sve usporedite s cijenom vozila koje trebate nabaviti .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 3,2 FSI QUATTRO - PRESKOČIO JE LANAC

Datum objave: 03.06.2011 21:22:25
Slika
PITANJE:

Postovanje, auto koji vozim je AUDI A6 3,2 FSI QUATRO TIPTRONIC, 2006.god, auto je radio stvarno super ali ne davno mi se upalila lamica za motor i poceo je da radi jako lose. Odvukao sam ga u ovlasteni audi servis u Göteborgu,Svedska i oni su utvrdili da je lanac preskocio i procjenili su stetu izmedu 8000-10000 eura sto mi je jako puno. auto i sada moze da upali i da se vozi(ne vozim ga), ali me interesuje razlog zbog kojeg lanac preskoci ili pukne, posto je auto preslo samo 138 000 kilometara i redovno je servisirano u ovlastenom audi servisu. koliko bi kostala popravka otprilike kod nas hrvatska, bosna takode sam htijeo da vas upitam da li se moze utvrditi tacna kilometraza koja je predena jer sumnjam da je sat vracan. unaprijed hvala na odgovoru i veliki pozdrav za vas i ekipu. DAMIR

ODGOVOR:

Razvodni mehanizam na motoru Vašega vozila se sastoji od 4 lanca , 11 lančanika, 4 natezača i više različitih klizača . Do ispadanja iz faze i preskakanja nekog od lanaca dolazi kada se ošteti neki od natezača ili klizača. Rijeđi uzrok je oštećenje lančanika. Oštećenje može nastati radi greške u materijalu ili radi nepravovremene izmjene ulja u motoru ( povečano trošenje pojedinih dijelova razvodnog mehanizma )  . Na svakom velikom servisu na 100.000 km potrebno je preventivno obaviti kontrolu razvodnog mehanizma . Postupak kontrole nije jednostavan i ne može se obaviti u bilo kojem servisu . Točnu kilometražu je teško utvrditi jer se kilometri mogu namjestiti po želji uz pomoć elektronskog uređaja. Najbolja kontrola je u servisu u kojemu je navedeno vozilo servisirano.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 D - PUMPICA ZA PRANJE STAKLA

Datum objave: 03.06.2011 21:18:27
Slika
PITANJE:

Poštovani ! 1.Imam Ford focus 18 D 99 g.zanima me gdje se nalazi prekidač za dotok vode na šajbu očito je u kvaru. 2.Prilikom skretanja u zavoju osijećam lupanje u desnom kotaču.Dali je u pitanju kinetički zglob ili križ poluosovine. Puno sreće u radu i lijep pozdrav

ODGOVOR:

Prekidač kojime se aktivira pumpica za pranje stakla nalazi se na istoj komandi na kojoj se pale brisači. Ako pumpica ne radi moguće su slijedeće neispravnosti : osigurač, električna instalacija, motorić pumpice, prekidač, nečista posuda, cijevni vodovi, mlaznice. Zvuk koji ste opisali kao lupanje može nastati radi oštećenog homokinetičkog zgloba. Pregledajte homokinetički zglob i dijelove prednjeg ovjesa.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - STRUŽE I ŠKRIPI DO 95 NA SAT

Datum objave: 03.06.2011 21:16:09
Slika
PITANJE:

opel astra 1.7 g dti 200g cudan zvek na 95km imam problem kada vozim 95km na cas cuje se cudan zvek cim predjem 95km taj zvuk se ne cuje. desava se i u drugaj brzini kada dam veci gas pa ga pustim isti taj zvuk otprilike kao da nesto struze ili skripi cim prodjem malo vise od 95 taj zvuk se ne cuje. vozeci 95km na cas uzbrdo ili nizbrdo cuje sa ta skripa ili struganje a cim prodjes mali vise od 95km ne cujese.pozzz

ODGOVOR:

Vaš opis nije baš detaljan . Moj zaključak je da takav zvuk može stvarati ispušni sustav, katalizator, nosači motora, nešto netipično. Točan odgovor bih mogao dati nakon pregleda Vašega vozila.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 i.- UGASI SE U TOKU VOŽNE

Datum objave: 03.06.2011 21:12:06
Slika
PITANJE:

Postovani,pisem po drugi puta u nadi da ce te mi odgovoriti..inace citam vas sajt i nadjem mnogo korisnih savjeta i hvala vam na tome.. Naime,imam peugeot 206 1.4 8v 55kw benzin 2001 god. kupio sam ga nedavno i motor radi bez prijekorno,ali prije dva mjeseca mi se desilo da u toku voznje motor se jednostavno ugasi,i to niti je trzao,niti trza,vec jednostavno kada sam usporavao i stisno kvacilo primjetio sam na instument tabli lampice,auto je odmah upalilo bez ikakvih problema..nakon toga sam presao oko 700 km i desilo se opet isto,znaci kada sam usporavao i stisnuo kvacilo primjetio sam samo lampice i opet je upalio bez problema..ima li razloga za brigu? Inace nakon toga ga vozim ves 10-tak dana bez problema.. Hvala

ODGOVOR:

Siguran sam da sam već odgovorio na Vaše pitanje ( možda nešto nije u redu kod vas ) . Odgovor je izgledao otprilike ovako . Motor se može ugasiti na način kao što ste Vi opisali radi slijedećih faktora : relej za napajanje kompjutora motora, prekid napajanja radi velikog pada napona u pojedinim dijelovima električne instalacije, relej pumpe za gorivo, prekid napajanja koje dolazi iz kompjutora motora do bobina . Sve se to može dogoditi iznenada i nakon toga motor može opet upaliti i tako do slijedećeg puta.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 75 2,0 CDTI - ABS I KLIMA

Datum objave: 03.06.2011 21:05:00
Slika
PITANJE:

Dobo vece! Moj momak ima problema sa svojim Roverom 75 2.0 cdt naime upale mu se lampice za ABS i TC kad u toku voznje smota volan u levu ili desnu stranu inace kada upali automobil lampice ne svetle.Kada posle paljenja lampica u toku voznje stane i ugasi auto pri novom paljenju lampice su ugasene.Sta bi mogao biti problem.Nijedan serviser u gradu ne zna.A postoji jos nesto klima uredjaj ne radi dobro inace pun je freona i jednostavno pocne da duva hladno da bi posle kraceg vremena duvao poprilicno vreo vazduh? S postovanjem Milena

ODGOVOR:

Moguće greške na sustavu ABS-a su : pojedini senzori na kotačima , električna instalacija od senzora kotača do računala ABS-a , elektrohidraulični agregat , računalo ABS-a. Uz odgovarajuću servisno dijagnostičku opremu i stručnjake servisa može se defektirati kvar i isti otkloniti. Klima uređaj može biti izvan funkcije radi slijedećih neispravnosti : ekspanzioni ventil, dehidrator, kondenzator, presostat, dotrajao kompresor klime .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 2,0 DTI - UPALI SE LAMPICA I IZGUBI SNAGU

Datum objave: 03.06.2011 21:01:46
Slika
PITANJE:

OPEL ASTRA G 2000.G 2.0 DTI 100 KS, POVREMENO SE PALI SE I GASI LAMPICA ZA SERVIS (NA KONTROLCI AUTO S KLJUCEM) KAD SE UPALI LAMPICA AUTO IZGUBI SNAGU I VUCE SAMO DO 3500 OBRTAJA, KAD SE UGASI LAMPICA AUTO VUCE NORMALNO

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila najčešće izgubi snagu kada tlak turbine postane veći od dozvoljenog. Tada reagira upravljačko računalo motora i reducira snagu motora kako nebi došlo do oštećenja motora ( Safe Mode ). Drugi uzrok je ispadanje iz funkcije sustava za regulaciju količina goriva . Radi toga svakako ispitajte turbinu i sustav za regulaciju tlaka turbine, nakon toga po potrebi provjerite i pojedine dijelove upravljačkog sustava motora.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 i.- MOTOR VERGLA ALI NE PALI

Datum objave: 03.06.2011 20:58:52
Slika
PITANJE:

Postovani majstore, imam pezo 307 1,6 benzin 2001 godiste. Vozio sam auto normalno i goriva je bilo pola rezervoara. I posle nekog vremena stajanja (dva sata) kada sam ga upalio pokazivao je minimum goriva iako je imao vise od pola rezervoara. Otisao sam do benzinske pumpe i kada sam ugasio auto da bi sipao gorivo misleci da ce se tako ukloniti treptanje lampe za minimum goriva auto nije hteo da upali. Motor vergla i cuje se pumpa da zuji. I na kompijuteru nista ne pokazuje. Napominjem jos jednom, rezervoar je skoro pun a on i dalje pokazuje minimum i lampica trepti, tako da nemogu da ga upalim. Hvala unapred

ODGOVOR:

Motor vašega vozila ne može upaliti  samo radi dva razloga a to su : kada nema iskre na svjećicama ili kada nema goriva na injektorima. Obadva sustava su vrlo složena i sastoje se iz brojnih dijelova i sklopova . pojedine sklopove treba pojedinačno ispitati i tako otkriti što je neispravno. Naravno da je to najjednostavnije napraviti u servisu koji ima potrebnu dijagnostičku opremu . Ovom prilikom nemam mnogo savjeta što se može napraviti s amaterskim znanjem i mogućnostima. Može se jedino obaviti kontrola pojedinih konektora na motoru i oko motora i provjeriti dolazi li benzin do injektora.

na vrh Povratak na vrh