Danas je: 05.03.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF IV 1,9 SDI - PUCKETANJE PRI ŠALTANJU

Datum objave: 04.08.2011 18:45:50
Slika
PITANJE:

Postovanje! Imam golf 4, 2002 SDI, prilikom prebacivanja iz vece brzine u manju cujem neko pucketanje, npr iz 4 u 3, ili 3 u 2 brzinu... zanima me da li je doslo do kakvog kvara u mjenjacu i sta bih trebao uraditi!

ODGOVOR:

Zvuk koji ste opisali kao pucketanje nije vjerodostojan i zato bih Vaše vozilo trebao pregledati . Nakon godišnjeg odmora bih obavio pregled vozila a za Vas bi to bilo besplatno.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 1,6 HDI- NEMA SERVISNU KNJIŽICU

Datum objave: 04.08.2011 18:14:07
Slika
PITANJE:

Postovani, prije izvjesnog vremena kupio sam c4 2006g 1.6hdi 92ks sa pređenih 142000km...nakon nekoliko dana komp mi je pokazao servis za 16000km.. Auto je uvezeno iz francuske i ne posjeduje servisnu knjizicu..Meni je sada poterban plan redovnog servisiranja da na osnovu toga pokusam zakljuciti da li se radi o velikom ili malom servisu za 16000km. Da li postoji mogucnost da se kod vas na osnovu br sasije i motora provjeri sta je sve rađeno na autu u ovlastenom servisu kao sto posjeduje VW tu opciju...hvala

ODGOVOR:

Ne postoji mogućnost preko broja šasije vidjeti što je u prošlosti obavljeno na vozilu. Kada se kupi rabljeno vozilo kao u ovom slučaju uvijek se radi veliki servis. To znači da se obavi kompletan pregled vozila , utvrdi se trenutno stanje i na osnovu toga se obave svi potrebni radovi . To znači da se promjene svi filteri, sve tekućine, obavi servis klima uređaja , odrade ostali potrebni radovi. Nakon toga se rade slijedeći servisi svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - PALI SE LAMPICA PUMPE

Datum objave: 04.08.2011 17:44:56
Slika
PITANJE:

nedavno sam vam postavio pitanje ali niste mi odgovorili, pa ču pokušati opet.Imam opel astru 2000g. 1.7 dti i nedavno mi se povremeno palila žuta lampica od pumpe a sad se više i ne gasi. molim za odgovor, o čemu se radi.Sejo

ODGOVOR:

Poštovani, redovito odgovaram na sva pitanja . Jedina iznimka je kada osoba koja postavi pitanje nema minimum kulture u komunikaciji ili kada postoji problem s kompjutorom ili serverom osobe koja postavlja pitanje. Za Vas je odgovor slijedeći : kontrolna lampica motora se može upaliti kada u sustavu za regulaciju motora postoji jedna ili više grešaka . Moguće greške su : filteri, dobavna pumpa, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, regulacioni ventil turbine, senzor apsolutnog tlaka zraka, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja pumpe, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja goriva, ECT senzor temperature motora, senzor bregaste osovine, električna instalacija od motora do ECU centrale.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - NA 3000 O BRTAJA IZGUBI SNAGU

Datum objave: 04.08.2011 10:06:59
Slika
PITANJE:

Svaka Vam čast, čitao sam več kako ste pomogli drugima! Ja imam dva problema, na Pasatu 2004 god 74 kw, u svakoj brzini na 3000 obrtaja izgubi snagu, koji je moguči kvar? I imam VW Fox-a 2005 1.2 benzin, gori mi lampica od serva( gasi se povremeno i pali) ali servo još uvjek radi normalno, na dijagnostici pokazuje grešku br.00817 steering assist temperature proteciton 2700 imposibble signal, do čega je kvar, i dali je preporučljivo voziti tako, jer servo radi? Hvala Vam na odgovoru, i na posvečenom vremenu!

ODGOVOR:

Najčešći uzroci gubitka snage motora kod povišenih broja okretaja su : tlak turbine, ventil za rasterećenje turbine, sustav za regulaciju tlaka turbine, senzor tlaka zraka na usisnom kolektoru, mjerač mase zraka, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva. Problem s volanom može biti : senzor kuta volana, električna instalacija i konektori , senzor brzine vozila, upravljačka elektronika servo volana.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,0 BENZIN - KOČNICE

Datum objave: 04.08.2011 08:51:20
Slika
PITANJE:

Imam audi 100(2.0 benzin 85 kw 1989gd.)i imam probleme sa kocnicama.Mjenjano je sve na njima(diskovi,pakne,dobosi,cilindri)i glavni kocioni cilindar.Desava se da ubrzo zadnje kocnice prestaju da koce kao prednje(ne blokiraju)i papucica kocnice se ne vraca do kraja(fakticki kocnice malo koce pa ih vracam nogom).Letva volana mi curi pa ja dolivam ulje postepeno,da li je moguce da je to uzrok mog problem.Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Letva volana nema nikakve povezanosti s kočnicama i to je poseban sustav . Problemi koje ste opisali na kočnicama mogu nastati radi slijedećih neispravnosti : zadnja kočna kliješta, gumene visokotlačne cijevi kočnice, regulator tlaka kočenja ( korektor ) , servo uređaj kočnice ( ne vrača se pedala ) , glavni kočni cilindar ( ako je neodgovarajući ) , disk pločice ( ako su neodgovarajuće kvalitete ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - UGRAĐEN DRUGAČIJI MJERAČ MASE ZRAKA

Datum objave: 04.08.2011 08:43:53
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, imam pitanje vezano za opel astu G 2,0 dti 2003 godište karavan, 170 000 kilometara zamijenio sam mjerač mase protoka zraka, i od tada auto više izbacuje crni dim.Mjerač mase protoka zraka koi sam stavio niije isti kao po broju šasije što su mi u trgovini autodijelova pokazivali. Znači ovaj kojeg sam namontirao ima onu kao mrežicu , a ovaj kojeg su mi pokazivali u trgovini, imao je još nekakav prtenčić ( krugić)unutar te mrežice. Pa me zanima dali to ima kakve veze sa ovim što auto više dimi. Iako sad ne gori nikakva lampica i prošao je eko test na tehičkom

ODGOVOR:

Dijelovi sustava za regulaciju motora moraju biti potpuno isti ( po broju dijela i na izgled ) . Ako se koriste drugi dijelovi ne možete postići dobar rezultat . Nema nikakvog razloga da ne ugradite potpuno isti mjerač mase zraka.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B 1,2 16V - SPUŠTANJE GLAVE MOTORA

Datum objave: 04.08.2011 08:41:30
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, molio bih vas za odgovor, pošto mi svak govori svoju priču, htio bih odgovor stručne osobe. x12xe 48kw posjedujem navedeni motor u corsi b 99 godište 1.2 16v Zanima me koliko se smije spustiti glava motora,a da se ne poremeti faza i da se koristi novi tvornički dihtung? Ako se spusti dvi do tri desete dali se mora za toliko stavljati deblji dihtung glave. Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Na benzinskim motorima se stavlja uvijek ista brtva glave ( ne postoje brtve razlićitih debljina . Glava motora se može obrađivati do 1 mm od nazivne mjere. Bilo kakvo spuštanje glave motora ne utjeće na položaj faze motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - LAMPICA GRIJAČA

Datum objave: 04.08.2011 08:38:52
Slika
PITANJE:

Gospodine Meic,gledao sam vasu stranu i zakljucio da ste vrsni auto mehanicar,pa ako mozete da mi odgoorite na moje pitanje i da mi date neki savjet... vozim ford focus 1.8tdci zetec,2002 godiste.pre godinu dana sam ga uzeo i od tada do sad nisam imao nikakve probleme(kad sam uzeo sam smenio sve filtre)..pre mesec dana krenuo sam na godisni,vozio par kilometara i ipali mi se lampica za grejac,auto izgubi snagu i ugasi se.ja na kljuc,auto radi kao da nishta nije bilo....(to mi se desi jedno 5puta) nosio sam kod nekih majstora kod nas,al neznaju ni oni sta je tacno,pa molim vas da mi date neki savjet da ne mi se to desava...ako mozhda treba da se promeni neki filter ili nesto slicno ja se Vama unapred zahvalan i nadam se da cu dobiti neki odgovor hvala pozdrav-Nikola

ODGOVOR:

Motor se može gasiti radi brojnih razloga . Prvo što treba napraviti jest čišćenje rezervoara i zamjena pojediih filtera jer je to najjeftinije i najjednostavnije. Ostali mogući uzroci su složeniji i skuplji a  to mogu biti : dobavna pumpa, senzor radilice, regulator količine goriva, senzor tlaka goriva, senzor temperature goriva, elektronika visokotlačne pumpe, dize, električna instalacija motora, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI - ZAŠTO VEĆ ZAMJENA ZUPČASTOG REMENA

Datum objave: 03.08.2011 15:32:25
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, Imam Audi a4 1.9tdi 2001god. prešao 64 800 km. Zanimalo bi me Vase misljenje o zamjeni zubcastog remena, posto su mi u servisu prilikom redovite zamjene ulja rekli da bi trebao promijeniti zubcasti remen kroz 1-2 mjeseca, pa mi nije jasno zasto?? Koliko sam upucen taj remen se mijenja na nekih 90 000km. Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Točno je da se zupčasti remen mijenja na 90.000 km ali to može biti i ranije ako situacija i stanje remena to zahtijeva . Na remenu mogu biti mikropukotine i istrošenja koje stručna osoba može prepoznati  i predložiti da se remen zamijeni . Vi naravno to ne morate prihvatiti ako ne želite.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 TD - TOPLJENJE GRIJAČA

Datum objave: 02.08.2011 17:35:44
Slika
PITANJE:

Evo G. Meić, da Vam se javim, naime Audi 80 1.9 TD 1992.g. pali super sad, bilo sam kod mehaničara i bio je problem taj što je na masi bila neka žica i izazvala topljenje i izgaranje grijača, sva 4 nisu radila....i kad smo ih zamijenili namjestili su da se grijači pale uvijek, nebitno jel toplo ili hladno. No, moje je pitanje, da li takvi dizel motori, evo specifično moj, trebaju grijače po ovakvom toplom vremenu? Imam osjećaj da bi trebao upaliti čak i bez grijača, jer ako ne pričekam 10-tak sekundi da se lampica grijača ne izgasi ne pali na prvi zub, dapače, vergla. Hvala na prijašnjem odgovoru i unaprijed hvala na ovom, sjajne savjete dajete i ova stranice je za svaku pohvalu.

ODGOVOR:

Da bi motor lako i brzo palio osnovni uvjet je odlična kompresija. Kada je kompresija slabija tada je paljenje otežano bez obzira na ispravnost grijača. Kod Vašeg vozila se grijači pale samo kada je motor hladan . Kritična situacija nastaje kada je motor polutopli , tada ne rade grijači jer ih iskopča senzor temperature motora . Ako je sve ispravno uvijek treba prićekati da se ugasi kontrolna lampica grijača i tada paliti motor.

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA AVENSIS 2,0 D4D - VLAGA U FAROVIMA

Datum objave: 02.08.2011 17:33:17
Slika
PITANJE:

Standardni pozdrav za rubriku i osobito za kvalitetu odgovora. Ima toyotu Avensis 2.0 D2D motor, SOL oprema, 2006. godina, redovito servisiran u ovlaštenim servisima (koliko su ovlašteni nisam siguran). Na staklima farova (ksenon) zamjećujem kondenziranu vlagu, osobito na desnom faru. Do sada nisu mijenjane žarulje (nije bilo nikakvih intervencija po pitanju farova). Da li je dotičnu vlagu moguće ukloniti i eventualno popraviti silikonski spoj? Pozdrav,

ODGOVOR:

Pokušaj uklanjanja vlage je svakako vrijedan truda jer je alternativa drugi far. Ako pristup uklanjanja vlage nije moguć brisanjem , može se pokušati vrućim zrakom. Tada treba paziti da se ne rastope plastićni dijelovi fara.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,0 E - ČIM SE DA GAS, UGASI SE

Datum objave: 02.08.2011 17:30:46
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine imam audia 100 1994god 2.0E poluinejction, auto mi na leru radi savrseno, ali cim mu dam gasa on zatrokira i ugasi se. Jeli problem do pritiska pumpe goriva ili do karburatora ili do neceg treceg. Hvala

ODGOVOR:

Vaše vozilo nema karburator nego mono injektor. To znači da je sustav dobave goriva elektronski. Mogući uzroci su : tlak goriva, filteri, regulator tlaka goriva, injektor, potenciometar leptirastog ventila, senzori motora, mjerač mase zraka, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, električna instalacija, mehaničko stanje motora, ECU centrala. Najprije bih ispitao tlak goriva .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 i. - GORI EPC LAMPICA

Datum objave: 02.08.2011 17:23:02
Slika
PITANJE:

Vozim škodu fabiu 1,4 2000g. 50kw Kad se motor zagrije pali mi se EPC lampica i gas nakon toga više ne reagira. Nakon ponovnog paljenja kad je motor ugrijan gori EPC lampica i gas ne reagira

ODGOVOR:

Nakon dijagnostike motora mogao bih točno navesti uzrok i predložiti rješenje. EPC ( Electronic Power Control ) se pali kada postoji greška u sustavu elektronskog ubrizgavanja goriva ( tlak goriva, injektori, pojedini senzori motora, davači, aktuatori ) ili kada sustav za stvaranje iskre na svjećicama ne radi ispravno .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI- KVAČILO LUPKA?

Datum objave: 02.08.2011 17:18:32
Slika
PITANJE:

poštovani, vozim ford mondeo 2.0 tdci 2003g. imam problem sa kvačilom konstantno lupka kad, mislim da je problem u zamašnjaku, zanima me šta je još potrebno promjeniti kad se mjenja zamašnjak i koliko otprilike sve to košta. unaprijed hvala..

ODGOVOR:

Točan uzrok što lupa mogu reći nakon neposrednog uvida na vozilu. Ako to ne uspijete riješiti javite se iza 22.08.20011. kada se vraćamo s G.O. Uz zamašnjak se po potrebi mijenja i set spojke ( ako je potrebno ) . Cijenu zamašnjaka možete saznati u svakom boljem dućanu autodijelova kada navedete broj šasije vozila.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 i. - KATALIZATOR I LAMBDA SONDA

Datum objave: 01.08.2011 21:35:35
Slika
PITANJE:

Hvala vam na prijasnjem odgovoru,pomogli ste mi i otkloni sam manji kvar na ventilu.Imam jos jedno pitanje naravno ako ste u mogucnosti da odgovorite.DA li lambda sonda ima funkciju ako nema katalizatora tj.skinut je sa vozila,posto cest uzrok lose vuce bude raspadnut katalizator,i zato je skinut prije nekih godinu dana.Unaprijed zahvalan u pitanju je ford mondeo 1998, 85 kw 1.8 benzin-plin sekvent.

ODGOVOR:

Lambda sonda može raditi i kada nema katalizatora . Međutim ista puno bolje radi kada katalizator nije skinut . Katalizator ima povratno djelovanje na lambda sondu radi kojega ona bolje radi .

na vrh Povratak na vrh

BMW E36 318 i.- KONTROLNA PLOČA

Datum objave: 01.08.2011 19:13:54
Slika
PITANJE:

imam bmw 318 92godina kojeg zena vozi vec duze vrijeme i nikakvih problema sa tim autom, neki dan se kontrolna ploca ugasila i ne pokazuje nista,ne mjeri brzinu i ne svjetle lampice,kupio sam polovnu kontrolnu plocu i zamjenio,sada lampice rade ali jos uvjek kazaljke nepokazuju nista,u polju gdje se nalazi kilometraza pise da treba nekakav cod (code) neznam sta treba napravit da kontrolna ploca proradi,ja bi vas molio ako mi mozete pomoc.

ODGOVOR:

Kontrolna ploča treba biti točno odgovarajuća . Ako je to tako ista se treba programirati kako bi počela u cijelosti funkcionirati. Za to treba upotrebiti BMW mototester .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 2,2 i. - NEMIRNO RADI

Datum objave: 01.08.2011 22:06:50
Slika
PITANJE:

IMAM MERCEDESA E220 BENZINAC 1995g 110KW AUTO UPALI OD PRVE ALI MOTOR SE TRESE I NEMOZE PRIMITI GAS HOCE SE UGASIT NEMIRNO RADI POVREMENO SE CUJE MALI PUCANJ U MOTORU

ODGOVOR:

Bez pregleda vozila i potrebnog ispitivanja a prema Vašem opisu mogu navesti najčešće neispravnosti : filteri, tlak goriva, slaba iskra na svjećicama ili izostanak iskre u pojedinim momentima, senzor rdilice, senzor tlaka zraka, senzor položaja TP ventila, električna instalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 1,5 i. - POTREBNA JE DIJAGNOSTIKA

Datum objave: 01.08.2011 22:04:58
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam mazde 323f, 95.godište, snage motora 65kW, 1498 cm kubičnih. Imam nekoliko pitanja pa ću ih postaviti redom, a Vama zahvaljujem na svakoj pomoći. 1. Potrošnja ulja. Auto troši oko 2l ulja na 10000km. Probao sam sa različitim vrstama ulja, 10w40, 5w40 i 5w50, ali potrošnja je približno ista. Da li dodati aditiv ili treba raditi nekakvu generalku motora? Auto je prešao ukupno 145000 km. 2. Potrošnja goriva. Otprilike u isto vrijeme dogodio se porast potrošnje goriva sa 8l na 10l na 100 prijeđenih km i loš eko test što sam primjetio na tehničkom pregledu. Naime, i CO i HC i lambda nisu bili u redu i to u svim modovima rada motora. 3. Ne radi mi stražnji perač stakla, a poslije nekog vremena nakon toga zadnji brisač radio bi neprestano čim bi dao kontakt neovisno o sklopki na desnoj ručici pored mjenjača (i to uvijek ljeti). Zanima me da li je to povezano budući da se radi o istoj ručici (desnoj)i da li možda treba promijeniti cijelu ručicu ako je došlo negdje do kratkog spoja. 4. Da li mogu kod Vas napraviti dijagnostiku automobila i koja bi bila cijena toga? Puno hvala na savjetima i lijep pozdrav, Jurica

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je još uvijek u granicama normale. Ukoliko bi istu željeli smanjiti potrebno je zamijeniti vodilice ventila . Tada bi ostala samo potrošnja ulja na klipne prstenove. Uzroci potrošnje goriva mogu biti brojni a točan odgovor modu dati nakon dijagnostike motora. Moguće neispravnosti su : tlak goriva, injektori, ECT senzor, TP senzor, MAP senzor, mjerač protoka zraka, lambda sonda, loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, senzor bregaste osovine, ECU centrala.Stražnje pranje stakla ne radi kada je neispravna električna pumpica, kada je neispravna cijev za dovod tekućine, kada je neispravna mlaznica. Problemi s brisačem mogu biti : električna instalacija , relej brisača, prekidač brisača, programator brisača. Na Vašem vozilu možemo napraviti kompletnu dijagnostiku motora i sve ostalo što je potrebno. Cijena kompjutorske dijagnostike motora je 200,- kn . Cijena pojedinačnog ispitivanja svih komponenata sustava ubrizgavanja, sustava paljenja , mehaničkog sustava je 600,- kn .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 2,0 HDI - POVREMENA GREŠKA

Datum objave: 01.08.2011 22:00:58
Slika
PITANJE:

Postovani, prije svega sve pohvale za portal Imam peugeot 407 2.0 HDI, 2006 godiste (euro 4 motor), u zadnjih nekoliko dana javljaju se problemi, koji nisu tako cesti ali desava se. Naime, auto kada radi na leru ponekada se ugasi i takodjer se desava ponekad kada sitisnem papucicu gasa malo jace da iznad 2500 obrtaja zatrza i tada se upali zuta/narandžasta lampica (neispravan rad motora), ako smanjim gas i vozim s obrtajima ispod 2500 radi sve normalno i lampica se ugasi. Auto dobro vuce po ravnom i uzbrdo. Ponavljam, ovo se ne desava cesto, ali iritira pogotovu kada stojim na semaforu ili koloni i ugasi se. Desavalo mi se i ranije slicno i kada sam promijenio gorivo stanje se normaliziralo, sada sam tocio na dvije crke razlicite i stanje se ne mijenja. Molim Vas, dali je u pitanju gorivo ili nesto drugo, cijenio bih Vase misljenje. Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Najjednostavnije bi bilo provjeriti da li je čist rezervoar a nakon toga zamijeniti filter goriva. Ako i nakon toga ne bude poboljšanja treba napraviti dijagnostiku motora . Moguće neispravnosti su : mjerač mase zraka, senzor bregaste osovine, senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, dize, senzor temperature goriva, električna instalacija od motora do upravljačkog računala motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,3 i.- NA MAHOVE BACA CRNI DIM

Datum objave: 01.08.2011 21:42:15
Slika
PITANJE:

imam ford escort 1.3i 1997god.kod mijenjanja brzine često se događa da par sekundi neće primiti gas,zatim pri konstantnoj brzini jednostovno poćne trzati i gubiti snagu pri cemu na mahove baca crni dim.Inaće motor dobro dobro pali i mirno radi u leru a ovi problemi se dešavaju povremeno ponekad ih nema po dva tri dana.Ako me ovi problemi prate na dužoj relaciji onda mi troši dosta ulja,a ako ih nema onda ne troši ulje.

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : mehanički , hidraulični , električni.  Točan i jednoznačan odgovor mogu dati nakon pregleda i dijagnostike motora. Moguće neispravnosti su : faza, kompresija, propuštanje usisnog kolektora, filteri, tlak goriva, injektori, ECT senzor, mjerač mase zraka, MAP senzor, senzor položaja leptirastog ventila, senzor bregaste osovine, električna instalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh