Danas je: 02.08.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 206 1,1 i - TUTNJI I UGASI SE

Datum objave: 11.08.2011 22:50:06
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Imam jedno pitanje posjedujem Peugeot 206 1.1. godina proizvodnje 2005. presao 140 000km. Neki dan je prošao tehnički pregled bez problema. Vec nekoliko dana kad ga upalim on lagano "tutnji" i nakon nekoliko trenutaka se ugasi, a kad dam jaci gas on se prestane tresti i ide ali mi jako slabo hvata gas. U cemu je problem? Hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : sustav za stvaranje iskre na svjećicama , nećisti injektori, MAP senzor, tlak goriva, mjerač protoka zraka, leptirasti ventil, električna instalacija motora, lambda sonda, ispušni sustav oštećenje, mehaničko stanje motora. Najprije bih ispitao mehaničko stanje motora , nakon toga tlak goriva i injektore.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - PRIUČENI AUTOMEHANIČAR VRŠIO ZAMJENU!?

Datum objave: 11.08.2011 22:45:47
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem VW Passat god. proizvodnje 1992 sa naknadno ugrađenim klima uređajem SANDEN SD 709 spojenim na mehanički dio kontrolne ploče/vozilo kupljeno sa ugrađenim uređajem/. Prije nekog vremena došlo je do kvara na kontrolnoj ploči /kotačić ventilatora i propusnost hladnjaka za grijanje i hlađenje vozila/, te mi je jedan priučeni automehaničar vršio zamjenu. Prilikom zamjene iskopčao je žice instalacije za ručno uključivanje autoklime koje nisu spojene na standardni konektor već svaka žica za sebe, a bez da je zapisao ili zapamtio njihov položaj, te uz sve "stručno" znanje ispustio plin iz sustava klime. Slijedom nestručnosti taj mehaničar ne zna kako više ponovno priključiti te žice tako da trenutno nemam klima uređaj. Pomozite, na instalaciji ima šest žica, dvije su crvene boje, jedna roza, jedna žuta, jedna siva i jedna smeđa, potreban mi je raspored spajanja žica na uređaj za uključivanje slijeva na desno

ODGOVOR:

Kada klima uređaj nije originalni tada se bez direktnog uvida na samom vozilu i bez ispitivanja ne može znati koja žica se na što ili gdje spaja . Davanje takvih informacija na pamet može izazvati oštećenje i drugih električnih dijelova .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,4 i. - PALI NA UPORNOST ILI GURANJE

Datum objave: 11.08.2011 22:41:35
Slika
PITANJE:

GOLF III, 1.4, 1995. - benzinac + autoplin Tijekom zime nije bilo problema sa paljenjem, bez obzira na vremenske prilike, u međuvremenu je promjenjen akumulator(BOSCH-ov) i srednji i zadnji lonac. Zadnjih par mjeseci zna bit problema prilikom hladnog paljenja, kada pada kiša, večinom ne upali iz prve, "vergla" ali neće upalit, nego tek na upornost ili "guranje". Također, događa se dok je auto u leru, broj okretaja pada sa približno 9000 na 5-6k i zvuči kao da će se auto zgasiti, a onda kao da sam dodao gas, okretaji porastu iznad 10k pa se stabiliziraju ponovo na 9k. Na benzinu se to dogodi nakon svakih 2-3 minute u leru, a na plinu se jako rijetko dogodi. Neznam dali su ta dva problema povezana, molim Vas za pomoć Hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu bih najprije napravio dijagnostiku motora , otkrio sve neispravnosti i otklonio iste. Moguće neispravnosti su : veliki pad napona prilikom paljenja motora, nečisti injektori, senzor ECT, senzor IAT, MAP senzor, elektronski sklop leptirastog ventila, regulator tlaka goriva, aktuator minimuma, električna instalacija od motora do ECU centrale, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA VTR - SAM SVOJ MAJSTOR?

Datum objave: 11.08.2011 22:37:46
Slika
PITANJE:

Postowani posedujem auto citroen xsara 1.6 vtr coupe 2001god..... imam jedan problem sto se toga tice, do nedawno sam u autu imao fabricki radio i hteo sam da ga zamenim. Prilikom ugradjiwanja drugog cd player-a jedna zuta zica mi je prespojila i sada ne mogu da startujem motor, naime kada dam kontakt samo mi se upale sijalice na kontrolnoj tabli za airbag i klizawi kolowoz, trenutno se kola daljinski zakljucawaju, to je isprawno kao i farowi a ne rade mi podizaci stakala, brisaci i jos neki detalji.... Pregledao sam osigurace ispod wolana i ispod haube, swi su isprawni.... Ako imate neki sawet od koristi pls recite, rade wolje cu was poslusati UNAPRED HWALA.....

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje moguć je samo nakon neposrednog uvida na vozilu. Opčeniti odgovor bi bio da su mogući uzroci : električna instalacija, kutija s osiguračima, BSI računalo komforne elektronike ( ako to računalo postoji na Vašemu vozilu ) . Ukoliko niste sigurni u radove koje treba obaviti , prepustite to stručnaku koji može to riješiti.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ELANTRA 2,0 CRDI- POSTANE TROM

Datum objave: 11.08.2011 22:32:21
Slika
PITANJE:

Problem prijem gasa kod Hyundai elantre 2.0 CRDi godina pro.2001 Auto je ekstra očuvano nema nikakvih drugih mana osim prijema prvog gasa naročito u usponu poćne da prima i onda kao da ga nešto priguši postane trom jedan period i onda proguli to se dešava i kod vraćanja iz većeg stepena u manji i prijem onog prvog gasa.Automobil je prešao 101500km redovno održavan u ovlaštenom servisu ne troši ulje nepuši normalan zvuk motora. Molim ako ko zna šta je problem da mi javi. Pozdrav

ODGOVOR:

Prema Vašem objašnjenju i opisu moguće neispravnosti su : filteri, dize, tlak turbine, EGR ventil, senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, mjerać količine zraka, senzor radilice, regulator količine goriva, mehaničko stanje motora, dotrajala turbina, upravljačka centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 HDI - LAMPICA OD ULJA

Datum objave: 11.08.2011 22:29:52
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meiću, Imam Peugeot 206 HDi 1.4 iz 2002. godine i od prije godinu dana mi se nakon duže vožnje pri zaustavljanju automobila pali lampica za ulje i blinka znak STOP. U 11. mj. u ovlaštenom servisu su mi promijenili ulje i filter ulja nakon čega je par dana bilo sve u redu a nakon toga sve po starome. U istom servisu su mi rekli da je kod ovih Peugeota senzor za ulje jako osjetljiv i da ako to ne prestane nakon nekog vremena da ga treba promijeniti. Ulja po štapu čak ima i više od maksimuma pa me zanima je li to možda uzrok ili je problem u tom senzoru ulja ili pak nešto treće. Hvala unaprijed i pozdrav, Mario

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu izmjerio bih tlak ulja . Ako je tlak ulja dobar uzrok je indikator ulja, električna instalacija . Ako tlak ulja nije dobar uzrok bih tražio u samom motoru.

na vrh Povratak na vrh

VW BORA 1,9 TDI - GDJE NESTAJE ANTIFRIZ ?

Datum objave: 10.08.2011 21:27:04
Slika
PITANJE:

postovani: zelim vam se unaprijed zahvaliti jer ovo sto sam kod vas procitao neki majstori bi mi kozu ogulili za te informacije...imam jedan problem vozim W BORU 1.9TDI 115konja 6 brzina,auto mi trosi antifriz,nigdje na motoru nema kapi vode,kad ga ostavim na betonu ispod njega je suho gdje nestane ta voda,i kad auto digne temperaturu na 90stupnjeva mislim da teze pali a kad je hladan odma na 2okret upali dok kad je vruc na 3-4okret..hvala unaprijed i zelim vam puno puno srece i da vam dragi Bog podari zdravlja da i dalje pomazete ljudima...

ODGOVOR:

Rashladna tekućina može nestajati a da se to i ne vidi . To se događa kada postoji propuštanje na vrućim dijelovima motora , tada tekućina odmah isparava . U ovom slučaju posumnjao bih na pumpu za vodu i na hladnjak . Uzroci otežanog paljenja toplog motora mogu biti brojni . neposrednim uvidom mogao bih točno reći što je uzrok . Moguće greške su : niži tlakovi kompresije, filteri, senzor temperature motora, EGR ventil, MAP senzor, senzor radilice, električna instalacija na motoru, regulator količine goriva, senzor tlaka goriva.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 HDI - SERVISNI INTERVALI

Datum objave: 10.08.2011 21:23:47
Slika
PITANJE:

Postovani, Posedujem Citroen Xsara 1,4 HDI, limuzina, 2004. godiste. Automobil sam kupio sa predjenih 110000 km i odmah po kupovini odradio veliki + mali servis. Interesuju me servisni intervali tj. kada moram sledeci put raditi mali servis i kada moram raditi veliki servis? Unapred zahvalan

ODGOVOR:

Redovni servis na Vašemu vozilu radi se svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje . Obzirom da ste iz Samobora, dođite osobno do mena dati ću Vam sve potrebne informacije u vezi velikog servisa i održavanja vozila . To Vas neće ništa koštati . Možete se javiti koncem osmog mjeseca kada se vratim s godišnjeg odmora .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA II 1,9 D - ULJE U MJENJAČU

Datum objave: 10.08.2011 21:19:50
Slika
PITANJE:

Svaka cast za savjet izvadio sam potisnu ploci lamela i fug lager zamenio celi set bili ste u pravo e sada mozete li d ami kazete kako da proverim ulje u mejnacu koko je dosta ima li negde postoi neki merac za u menjacu radi se o Citroen Xsaru II 1.9D obivni dizel ja sam stavio oko 2 L 80ku gustine al neznam dal je dovoljno jer nisam mogu nigde da nadjem de s eproverava dal postoi menjac hvala vam mnogo ste mi pomogli malo po malo oporavio sam xsaru hvala vam mnogo Pozdrav

ODGOVOR:

Ulje iz mjenjača se ispušta na donji čep koji ima karakterističan izgled i morate ga prepoznati . Na bočnoj strani mjenjača do prednjeg lijevog kotača postoji čep na koji se puni ulje u mjenjač . Čep isto ima karakterističan izgled i morate ga znati prepoznati. Nivo ulja treba biti u razini bočnog čepa ( cca 2 litre , 75W80 ) .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,4 i. - GASI SE

Datum objave: 10.08.2011 21:13:40
Slika
PITANJE:

Posjedujem Ford Escort 1,4, 1997.godina, prijeđeno 108 000 km.,redovno servisiran i do sada nisam imala nijedan kvar na vozilu. Nakon posljednjeg servisa od prije nekoliko dana, kada su između ostalog mjenjani i kablovi sa sviječicama, dešava se da se automobil gasi kod prijenosa u niži stupanj prijenosa ( ili kod kočenja i smanjenja brzine), osobito iz treće u drugu brzinu.Molim savjet.

ODGOVOR:

Ugradnja novih kablova za svjećice ne bih povezao sa gašenjem motora ( uz pretpostavku da su kablovi odgovarajući i ispravni ) . Motor se može gasiti radi drugih neispravnosti i to : senzor tempereture motora, aktuator minimuma, senzor TP ventila, MAP senzor, električna instalacija, nečisti injektori, filteri, ECU centrala. Provjerio bih ispravnost novih kablova a nakon toga po potrebi i svega ostalog što sam naveo.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA MX 3 1,8 - PUKAO ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 10.08.2011 21:09:51
Slika
PITANJE:

pozdrav..imam mazdu mx3 96g. 1.8 v6 95kw puko mi je zupčasti remen na autu kad sam ga kupio bila je neka lažna kartica da je remen prešao samo do sada 9000km pa ga nisam mjenjao,no međutim mi je puko na auto putu nedavno i vidio sam da je star i lako lomljiv.sad me zanima šta mi se moglo desit sa motorom jel mi polupo ventile iliti neznam več šta sve ne .....

ODGOVOR:

Kada pukne zupčasti remen uvijek dolazi do oštećenja ventila . U Vašem slučaju to znači demontažu glave motora, kompletno uređenje glave motora, zamajena ventila , po potrebi zamjena vodilica ventila, ugradnja novog razvodnog mehanizma ( zupčasti remen , natezaći ) .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 6 2,0 D - INTERCOOLER

Datum objave: 10.08.2011 19:13:48
Slika
PITANJE:

Prije mjesec dana kupio sam mazdu 6 2.0(120ks)iz 2003godine, kilometraza je 103000(servisna),dijegnosticirao sam problem sa intercoolerom(nauljeni dio ispod njega i lagano suskanje kad dodam gas, ne pusi crni dim na auspuh). Molio bih za savjet sta mi je ciniti, mozeli se neko vrijeme tako voziti, moze li se pojaviti jos koji kvar vezano s tim. Interesira me cijena popravka i da li je moguce reparirati intercooler, unaprijed hvala

ODGOVOR:

U većini slučajeva intercooler se može popravljati a uspjeh popravka ovisi o mjestu propuštanja. Intercooler treba najprije demontirati i tada utvrditi na kojemu mjestu postoji propuštanje . Tada se može znati i cijena popravka koja ne mora nužno biti velika. Možete se još neko vrijeme voziti . Reparirani intercooler ne postoji nego se po potrebi popravlja Vaš .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA - GAS SA ZADRŠKOM

Datum objave: 10.08.2011 16:51:05
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Vozim skodu fabiu 1.4 benzin. Kada stisnem gas prodje otprilike pola sekunde nakon cega motor reaguje. Prije sam vozio Fiat Tipo 1.6, takodjer benzin i nisam imao taj problem. U servisu su mi rekli da je to normalno jer se radi o elektronskom ubrizgavanju goriva i jer je motor slab. Dali je to stvarno uzrok? najveci mi problem pravi pri brzom mjenjanju brzina, jer brzo pustam kvacilo a motor ne raguje odmah na stisnuti gas ,tako da onda automobil trza. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Nije normalno da motor pravovremeno ne prihvaća gas.Uzroci sigurno postoje samo ih treba pronaći.To mogu biti:potenciometar leptirastog ventila,regulator tlaka goriva, injektori, MAP senzor,lambda sonda,ostali netipični uzroci.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - NE MOŽE SE NATOČITI GORIVO

Datum objave: 09.08.2011 18:29:23
Slika
PITANJE:

u fiata punta 1.1 motor 95 god. imam problema sa oduškom nemogu nikako da uspem goriva na pumpi i u crijevu za što vodi u rezervoar vazda ima goriva

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu neispravan je sustav za odušak rezervoara. Potrebno je skinuti rezervoar i po potrebi napraviti doradu ili zamjenu sustava za odušak rezervoara.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 - NE RADI RIKVERC SVJETLO

Datum objave: 09.08.2011 18:18:05
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Mazdu 3 CD 110 Plusline, 2006. godište s prijeđenih 85 000 km. Zadnja 2 tjedna mi ne radi rikverc svijetlo i stražnji senzori za parking (jednom u ta dva tjedna su proradili). Ne znam može li biti povezano, ali ponekad mi se desi da mi se ne upale žmigavci kod zaključavanja. Možete li približno reći o čemu bi se moglo raditi? Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Rikverc svijetlo može biti izvan funkcije : kada je veliki pad napona na konektorima i električnim vodovima od rikverc šaltera do rikverc lampe, kada je neispravan rikverc šalter, kada su neispravne rikverc lampe. Isto tako uzrok radi kojega ne radi senzor za parking je električna instalacija i kontakti, sam senzor za parking.

na vrh Povratak na vrh

SAVJET - SLAB MLAZ NA PREDNJIM BRISAČIMA

Datum objave: 09.08.2011 18:15:59
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam gore navedeni problem. Naime, prednji brisači nemaju dovoljnu jačinu mlaza tako da špricaju do polovine šajbe. Čistio sam iglicom šprice, međutim isto. Uvijek koristim sredstva za pranje vjetrobranskih stakla pomiješanih sa destiliranom vodom. Molim Vas savjet i unaprijed hvala na odgovoru. Pozdrav, Sandro

ODGOVOR:

Postoji nekoliko razloga radi kojih može biti slab mlaz na mlaznicama a razlozi su : nečista posuge za tekućinu, kamenac u cijevima za tekućinu, loše mlaznice, slaba električna pumpica koja stvara tlak . Krenite redoslijedom koji sam napisao.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - GAŠENJE PRILIKOM KRETANJA

Datum objave: 09.08.2011 18:05:20
Slika
PITANJE:

Pozz.Dali skodi autu kada pri pustanju kvacila nam se ugasi.U pitanju je golf IV TDI 110KS? Unaprijed hvala na odgovoru... Pozz

ODGOVOR:

Često gašenje motora prilikom kretanja sigurno ne pogoduje motoru , mjenjaču , kuplungu . To su nekontrolirani trzaji koji se prenose na kompenzacione opruge kuplunga i na mehanizam mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 230 - AUTOMATSKI MJENJAČ

Datum objave: 09.08.2011 17:46:44
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam Mercedes E klasu 230 iz 97 god sa automatskim mjenjacem U posljednje vrijeme mi se desava da auto nece mjenjati brzine odn. radi samo prva i rikverc.Bio sam par puta kod majstora koji mi je ponistio nekakvu gresku i auto bi nakon toga normalno mjenjao brzine dan ili dva i onda ponovno isto samo rikverc i prva.Tako mi je ponistavao par puta i pogreska se uvijek vrati kroz dan dva. Pomozite molim vas dali znate o cemo je rijec odn., koliko bi iznosio sami popravsk mjenjaca. Hvala Lp

ODGOVOR:

Najčešći uzroci su : nedovoljno ulja u mjenjač, loša kvaliteta ulja u mjenjaču, filter mjenjača, električno-hidraulični ventili mjenjača, električna instalacija mjenjača, istrošenje u samom mjenjaču, upravljačko računalo mjenjača. Cijena popravka mjenjača se može znati nakon dijagnostike i spoznaje o vrsti kvara . Popravak automatskog mjenjača nikada nije jeftin.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,6 16V - GAS SA ZADRŠKOM

Datum objave: 09.08.2011 17:41:37
Slika
PITANJE:

Imam renaulta megana 2, 2003 god, benzinac 1,6 16 v Problem koji me opterećuje jest taj da se pri malom gasu( pri parkiranjima,krećanjima...)automobil često ugasi. Ono što sam primjetio jest to da kada dam gas on ga prima sa nekakvom vremenskom zadrškom/kašnjenjem tako da je posebno problematično raditi vagu bez ručne kočnice.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : propuštanje na usisnom kolektoru, tlak goriva, nečisti injektori, filteri, EVAP ventil rezervoara, ECT senzor temperature motora, lambda sonda, MAP senzor, IAT senzor temperature motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 1,8 16V- PALI SE LAMPICA MOTORA

Datum objave: 09.08.2011 17:29:29
Slika
PITANJE:

Lučka za diagnostiko motorja - kisikova sonda Takole. Avto xsara piccaso, 2001l, 1,8 prevoženih 148000km. Dne 21.7.2011 sem se vračal iz morja (ankaran). Gorivo je blo na koncu - 1 črtica, tankal na Kozini na Petrol črpalki. Čez kakšnih 10km se mi prižge lučka- skrajno desno za diagnostiko motorja. Sem se ustavil, pregledal vse varovalke (pred kakšnim letom mi je skurilo varovalko za sondo, ki se nahaja pod pokrovom motorja). Ker je bilo vse ok, sem se peljal dalje vse do Maribora. Ker je skozi deževalo sem peljal največ nekje 110km/h. Avto je potegnil brez problema,pospeški so bili. Drug dan sem odklopil akumulator za 10min, vendar je lučka ostala. Drugo mi ni preostalo kot servis. Tam pa čudežno, ko je mehanik štartal avto lučka nehala goreti. Vseeno smo se zmenili za priklop na Proxio. 1. cena za računalniško reprogramiranje proxia - 48eur 2. diagnoza zamenjava spodnje kisikove sonde (naredili so mi kar predračun za 223 eurov), in mehanikova trditev da se ta napaka pojavlja že lep čas glede na računalniški izpis. Meni se je ta lučka prižgala samo tisti dan in nikoli prej razen ko mi je varovalko zabrisalo ven - leto ali več nazaj, takrat sem tudi naredil na računalniku izbris napake. Na vsak način mi je priporočal čimprejšnjo zamenjavo sonde. 3.seveda sem se odpeljal iz servisa 4. sedaj mi že 2 dni dela vse bp (lučka ne gori) tudi po avtocesti sem ga včeraj "tišal " do 150km, brez problema V petek 5.7.2011 se je spet prižgala lučka in vmes ugasnila pa ponovno prižgala. Danes 8.7 tankal na omv lućka ugasnila čez kakšnih 8km spet prižgala. Mehanik mi rekel naj sprobam z kakšnim aditivom sčistit injektore, zaenkart nič učinka. Je morda res sonda zanič ali morda celo katalizator? Pa še tole: Bil sem v eni avto trgovini kjer so mi ponudili univerzalno bochovo sondo za 98eurov. Kaj storiti sedaj: 1. počakati ali se bo še lučka prižigala - po vsej verjetnosto bom naredil tole 2.In če bo res okvara te sonde ali lahko zamenjam z univerzalno od bocha (ima enake oznake kot sem dobil na predračunu?). 3. ali je morda bilo kaj v bencinu in je sonda poslala napačne podatke? Kakšen vaš nasvet ? Hvala za odgovor lp , sebastijan

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu uzrok paljenja kontrolne lampice motora može biti lambda sonda i katalizator . Međutim to mogu biti i razne druge neispravnosti elektronskog sustava ubrizgavanja goriva i sustava za stvaranje iskre na svjećicama . Način na koji želite otkloniti kvar nije dobar jer pokušavate sami  nabaviti lambda sondu ( zamjensku ) i na taj način riješiti problem . Najbolje rješenje je da popravak vozila povjerite servisu u koji imate povjerenje . Zatražite od servisa da pregleda vozilo , da predloži rješenje , da navede cijenu popravka . Nakon što uz Vašu suglasnost servis obavi potrebne popravke , nakon toga motor mora biti ispravan a kontrolna lampica se ne smije više paliti. Svaki ozbiljan servis će za obavljene radove dati garanciju. Ovoga časa bih mogao nabrojiti više od dvadeset razloga radi kojih se može paliti kontrolna lampica motora , međutim od toga Vi ne bi imali nikakve koristi i zato nema potrebe da navodim pojedine moguće neispravnosti.

na vrh Povratak na vrh