Danas je: 24.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT GRAND SENIC 1,6 16V - DRUGO MIŠLJENJE

Datum objave: 28.07.2011 22:46:25
Slika
PITANJE:

Nedavno sam kupio R. Grand Scenic 1.6 16v, 2004, sa 124 tkm. Povremeno se na displeju ispisuje "check emissions" (uz "service" i simbol motora), a odprije tjedan dana kod paljenja hladnog motora, "nešto" zakrči kod verglanja i nakon 2-3 sekunde se ugasi. Drugi pokušaj identično ili ponekad uz davljenje se ipak upali. Nakon toga pali odmah po pritisku "start" gumba. Isto i kad je topao (do sat i pol od gašenja). Na ovlaštenom servisu su mi nakon dijagnostike (ispis - test mi nije predočen!?) rečeno i napisano da treba promijeniti senzor bregaste o., remenicu radilice i set za promjenu zupčastog (iako je isti s vodenom pumpom mijenjan prije 10.000 km). Nisam zasad stigao tražiti "drugo mišljenje", pa eto molim Vas za isto ukoliko iz ovog možete nešto zaključiti!? Lijepi pozdrav.

ODGOVOR:

Set zupčastog remena nije uzrok problema koje ste naveli . Mogući uzroci su : senzor bregaste, senzor radilice, MAP senzor, lambda sonda, ECT senzor, potenciomatar leptirastog ventila, injektori, električna instalacija, ECU centrala. Sve što sam napisao treba ispitati . Nakon toga doći će se do spoznaje što je neispravno a nakon toga nije teško dovesti motor u ispravno stanje. Drugo mišljenje koje bi bilo jednoznačno i točno mogu dati nakon neposrednog uvida na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 DIZEL- NEĆE UPALITI

Datum objave: 28.07.2011 22:17:10
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imamo Mercedes c220 diesel, 95/96 godina. problem je sljedeći.ponekad (često) prilikom postavljanja ključa u bravu i davanjem kontakta, na retrovizoru naizmjence blica crvena i zelena lampica i auto neće paliti, zavergla ali ne pali, vjerovatno blokakda motora...onda ga opet zaključamo pa otključamo pa radi normalno, ili ga treba resetirati pa upali... zanima nas gdje je problem jer se to događa sa oba ključa povremeno, tjedan dana je sve ok, pa počne pa opet radi... št se po pitanju toga da učiniti i da li je problem blokada motora, brava ili ključ? unaprijed zahvalna!

ODGOVOR:

Navedene lampice se pale kada sustav za blokadu paljenja nije deblokiran . Sustav se sastoji od ključa s transponderom, od elektromagnetske antene na kontakt bravi, od imobilajzera, od solenoidnog ventila za zatvaranje govoda goriva, od električne instalacije . Ispitati treba sve što sam nabrojio . Najčešći uzrok je solenoidni ventil na visokotlačnoj pumpi .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - ČIJA JE GREŠKA?

Datum objave: 28.07.2011 22:14:26
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem sa Ford Mondeom 2.0 TDCi. Radjen mi je servis pumpe visokog pritiska i zamjena ulja. Sada se (dok je vozilo još kod majstora) pojavio novi problem jer je, citiram "došlo do iskakanja klackalica iz ležišta i oštećenja poklopca bregaste osovine, tj navoja koji drže te klackalice". Objašnjenje majstora jeste da je filter ulja bio gust, te da se nije stvarao dovoljan pritisak, te je usled toga lanac bio dosta labav i prouzrokovao ovaj kvar. Želio bih čuti Vaše stručno mišljenje, da li je do takvog kvara moglo doći zbog filtera ili neke druge (njihove) greške. Srdačan pozdrav i hvala!

ODGOVOR:

Na motoru se mogu dogoditi nevjerovatne greške, istrošenja , kvarovi . Neposrednim uvidom i vještaćenjem pojedinih oštećenih dijelova može se doći do spoznaje kako i zašto je to nastalo. Osim Vašeg opisa i izjave Vašeg servisera, nemem nikakvih relevantnih činjenica na osnovu kojih bih dao svoje mišljenje. S moje strane bi bilo neozbiljno davati bilo kave kvalifikacije bez neposrednog uvida .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO MATIZ - CIJEV ZA VAKUUM

Datum objave: 28.07.2011 22:10:29
Slika
PITANJE:

Poštovanje,imam Daewoo Matiz SE(2000.godište),pa bih Vam postavio par pitanja vezana uz moj problem. Auto mi je nemirno tj.nekontinuirano radio na leru(znači nikakvih nepravilnosti nije imao u vožnji). Promijenio sam svjećice, kablove, rotor, razvodnu kapu.Čas su mi neki savjetovali da mi auto "trza u leru" zbog vode u benzinu.Ali sam se uvjerio da je sa benzinom sve u redu. I dalje nakon toga svega auto mi je isto radio,nisam osjećao da auto nešto bolje radi.Znači sve isto, nikakvoga pomaka. Sve dok nisam jedan dan odštekao cijev koja se priključuje na vakum automobila i od onda auto radi isto kao prije. Sada me zanima zašto služi ta pumpa vakuma ili kako se već zove(regulator vakuma)???(koja joj je namjena)??? Jedina mana je sada kada sam odštekao tu cijev sa vakuma osjetim kao i prije da mi auto malo "cuka",pa me zanima zbog čega se to javlja??? Jer do sada kada je bila cijev spojena nije tako povremeno cukao u vožnji ali sada povremeno da. Dali je greška voziti auto sa odštekanom cijevčicom ili ne...te koje su posljedice toga...i još jedno pitanje-zašto mi je auto tako trzao u leru dok je bila cijev prikopčana na vakum...ujedno mi se čini kao da sam izgubio dio snage na autu??????? hvala na odgovoru!!!!

ODGOVOR:

Cijev za podtlak ( vakum ) spojena je na usisni kolektor i membranu za podtlak na razvodniku paljenja . Membrana je vjerovatno oštećena i propušta , zato motor nemirno radi u leru. Kada ste odspojili navedenu cijev isključili ste podešavanje predpaljenja koje obavlja membrana ( automatski kut predpaljenja ) . Ispitajte membranu po potrebi je zamijenite i podesite kut predpaljenja.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - PUCKETANJE IZ PREDNJEG KRAJA

Datum objave: 29.07.2011 16:20:21
Slika
PITANJE:

Stovani g.Meic.Imam 20 god,i napokon sam prije godinu dana skupila za svoj prvi auto,Renault clio 1.2 8v,iz 2000 god.auto je kupljen od jednoga starijega susjeda koji je bio prvi vlasnik i presao nesto manje od 60000km.Do sada nisam imala problema sa autom a u zadnjih mjeseca dana kada ujutro upalim auto i micem volanom desno lijevo,javlja se neko pucketanje iz prednjega kraja,i to traje kakvih 15-20 sekundi i onda se vise ne cuje.Isto tako je i kada auto odstoji na parkingu par sati,opet se cuju takvo lagano pucketanje.Svi (muski)prijatelji su mi rekli da pucketanje iz serva nije jeftin kvar i da bolje prodam auto.Zato me jako zanima vase misljenje o ovome mojemu problemu.Hvala unaprijed Snjezana

ODGOVOR:

Zvuk koji kratkotrajno čujete nije zabrinjavajući . Uzrok nije servo volan nego neki jednostavni dio ovjesa koji se može brzo i jeftino riješiti. Dođite da pregledamo vozilo i da predložimo rješenje.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - PUMPA ZA GORIVO

Datum objave: 28.07.2011 22:03:15
Slika
PITANJE:

pumpa zuji ali gorivo jedva kapa,,molim neki savjet

ODGOVOR:

Ispitajte : rezervar i čistoću rezervoara, usisni filter na pumpi za gorivo, filter goriva, regulator tlaka goriva, cijevi dovoda goriva . Na kraju ispitajte po potrebi i pumpu za gorivo . Može biti neispravna iako se čuje da radi.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 E 1,8 i.- NEPOUZDAN

Datum objave: 28.07.2011 22:01:36
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam mercedes 190e 1.8 80kw iz 1991.g. sa problemom koji pokušavam riješiti više od godinu dana. Jednostavno se ne mogu pouzdati u rad motora. Događa se svašta, ili se gasi ili pri kretanju i laganom dodavanju gasa trokira u leru mjestimice radi kao na tri cilindra. Često radi normalno pa onda nakon nekog skretanja ili nasumce ponovno počne trokirati, itd, itd. Podešavan je kod mehaničara na tlakove komora 60:40%. Promjenjen je filter goriva, kablovi i svjećice. Pumpu nisam mijenjao (majstor kaže da je dobra??? iako unutar auta, otprilike lokacija zadnji lijevi kotač, stalno se čuje neki čudan zvuk kao kod rada veš mašine isl. samo tiše, kada radi stalno se čuje ) Najradije bih došao k vama ali ste mi predaleko, pa se nadam da mi možete pomoći barem savjetom (po mogućnosi jednostavnim riječnikom) u kom smjeru tražiti kvar.

ODGOVOR:

Kada se želi otkriti kvar kao što je i na Vašemu vozilu treba ići nekim logičnim redoslijedom . Najprije se ispita mehanički sustav motora i to : faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, ispušni sustav. Nakon ovoga na redu je sustav ubrizgavanja a ispituje se : filteri , rezervoar, tlak goriva, regulator tlaka, injektori, senzor položaja leptirastog ventila ili klapne, svi senzori motora, količina goriva na pojedinim injektorima . Sustav paljenja : iskra na svjećicama, kablovi bobine , električna instalacija na motoru ( česti slučaj na Mercedesu ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 19 1,4 i. - PROBLEM JE U STRUJI

Datum objave: 28.07.2011 21:56:14
Slika
PITANJE:

R19 Europa 1,4 1998g. Nakon što u vožnji više nije primao gas, a nije se gasio, već je radio u na malom broju okretaja, motor sam ugasio i nakon toga se više nije mogao upaliti. U auto je ugrađen plin. Plinska instalacija je u redu. Problem je u struji. Već na samom izlazu iz bobine nema iskre kada alnasujem. Bobina dobije napon kad se uključi kontakt. Senzor se nalazi na kučištu mjenjača. Ne znam kako bih provjerio da li je u pitanju senzor, bobina ili elektronika koja pogoni bobinu. Kvar se dogodio u vožnji kod većeg broja okretaja. Hvala u naprijed

ODGOVOR:

Sve što ste nabrojili najbolje je ispitati mototesterom ili osciloskopom . Drugi manje pouzdan način je mjerenjem električnog otpora i napona . Bolji način od ovoga zadnjega je metodom zamjene dijela u kojega sumnjate.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,6 KARBURATOR- POVEĆAVA SE NIVO ULJA

Datum objave: 28.07.2011 21:49:27
Slika
PITANJE:

Poštovanje, stari mi ima audi 80 (ali ja ga vozam, jaje) 87. god i prešao je 247 000km, 1.6 karburator (72ks). Imam par pitanja: 1. Auto što god se više vozi ima više ulja a nije nadolivano (rekli su mi da je nekvalitetno gorivo) 2. Da li je normalno da to auto troši 10-11l benzina kombinirane normalne vožnje 3. Koje bi mu ulje za motor najbolje odgovaralo jer je sad INA delta 5 4. Svako koliko se mijenjaju kintički zglobovi, lamfete i sl.? 5. Kvačilo nekada zna ostati da se ne vrati i teže šalta u 1., 2. i rikverc. Hvala.

ODGOVOR:

Nivo ulja u motoru se povećava kada je neispravna pumpa za gorivo . Povećana potrošnja goriva je povezana s loše podešenim karburatorom, s loše podešenim motorom , filter zraka, dotrajale svjećice, visokonaponski kablovi. Uzrok može biti i loše mehaničko stanje motora . Odgovarajuće ulje je 10W40 . Kinetički zgolbovi i ostali dijelovi se mijenjaju samo kada isti nisu ispravni. Pedala spojke se ne vraća kada je neispravan glavni ili radni cilindar spojke.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - TRZNE I IZGUBI SNAGU

Datum objave: 28.07.2011 21:43:07
Slika
PITANJE:

Dobar dan i poštovanje. Kao vjerni čitatelj i korisnik vaših usluga imam pitanje za vas. Vlasnik sam vozila vw passat 1.9 tdi, 66 kw, 1998. godina. U subotu sam išao na put i par puta mi se desilo slijedeće. Pri maloj većoj brzini tj. oko 100 km na sat, auto je iznenada trznuo ("cuknuo") i izgubio je snagu i nije više mogao voziti onolikom brzinom i snagom kao prije. Vozio je kao obični dizelaš i imao sam problema prilikom pretjecanja jer auto nije imao snage. Kad sam auto ugasio i upalio auto je opet dobio snagu i sve je bilo u redu da bi nakon određenog vremena opet trznuo i izgubio snagu te je opet vozio kao obični dizelaš. To se sveukupno desilo nekoliko puta. Možete mi reći u čemu je problem, da li je možda otišla turbina i da li se auto može voziti u takvom stanju i da li može doći do nekog većeg kvara? Puno hvala i svako dobro. Goran

ODGOVOR:

Navedena pojava se može dogoditi radi mjerača protoka zraka i radi tlaka turbine. Ako povremeno dođe do prestanka rada mjerača mase zraka motor izgubi snagu. Isto tako se to može dogoditi kada tlak turbine postane veći od dozvoljenog. U tom slučaju upravljačko računalo motora smanji snagu motora ( safe mode ) kako nebi došlo do oštećenja motora radi prevelikog tlaka turbine. U ovom slučaju nije uzrok turbine nego sustav za regulaciju tlaka turbine. Možete tako vozilit i dalje dok se ne odlučite za popravak . Sutra idem na godišnji odmor a po potrebi sam dostupan i na mobitelu.

na vrh Povratak na vrh

BMW E36 325 i - NE REAGIRA NA GAS

Datum objave: 28.07.2011 21:35:21
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI, Vozim godinu dana bmw e36 325i iz 1995 godine,imam problema u vožnji,naime auto jednostavno staje,potpuno ne reagira na gas i usporava,u početku to gubljenje gasa se desavalo na par sekundi a sada je sve duže,gledan je na dijagnostici nekoliko puta i nije nađenja ni jedna greska,zanima me kako se moze provjeriti tlak u pumpi goriva i koliki treba da bude,ali sve to je jako specifično jer se to sve dešava samo kada su jako velike temperature(preko 30),kada mi se zadnji put desilo da je auto praktično stao,gas je nemirno radio par sekundi ali se nije ugasio,ja sam ga sam ugasio i opet krenuo kao da nista nije bilo,drugi put kada mi se desilo da je auto gubio gas u vožnji i usporavao,kao da se gušio,kada sam stao i pokusao ponovo krenuti auto nije htio preći 2000 obrtaja tj kada dođe do 2000 čuje se kao turiranje(gušenje)i nakon prebacivanja u drugu on ponovo krene do 2000 i onda opet isto,kada opet stanem,radi nemirno u leru kao da se čitav auto trese vibrira,poslje nekoliko minuta auto radi opet NAJNORMALNIJE,katalizator mu je izvađen pa nije do njega,promjenjeni svi filteri,očišćene dizne,nekoliko puta bio na dino testu i ne pokazuje nista,lamda sonda ispravana,jedino nisam siguran za pumpu goriva,sta jos da pogledam,molim pomoć

ODGOVOR:

Tlak goriva treba biti 3,5 bara . Mjerenje tlaka goriva se uvijek radi pomoću manometra koji se spoji na cijev dovoda goriva . Ostali mogući uzroci su : senzor položaja leptirastog ventila, filteri, nečist rezervoar, MAP senzor, senzor bregaste osovine, mjerač mase zraka, propuštanje na usisnom kolketoru, senzor temperature usisanog zraka, električna instalacija od motora do ECU računala, sustav paljenja ( visoki napon ) , mehaničko stanje motora ( usisni kanali, ispušni sustav, tlakovi kompresije ) , ECU računalo.

na vrh Povratak na vrh

FIAT MAREA 1,8 16V - NE RADI DRUGI CILINDAR

Datum objave: 28.07.2011 21:23:07
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam problema sa fiat mareom 1.8 16v 1996. godiste, naime u radu na leru ne radi drugi cilindar, bobina provodi struju kada je izvadim van ali ne radi kada je vratim na mesto u motoru. Auto u leru radi jako lose.... Promenio sam svecice ali se nista nije promenilo. Hvala na pomoci.

ODGOVOR:

Drugi cilindar na motoru može biti izvan funkcije radi tri razloga i to : izostanak iskre na svjećici, nema goriva na injektoru, nema kompresije . Moguće neispravnosti su : svjećica, bobina, kablovi, injektor, usisni ventil, ispušni ventil .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - IMA WEBASRO

Datum objave: 29.07.2011 16:17:34
Slika
PITANJE:

Svaka čast za ovo što radite. Ovo mogu samo ljudi velikog srca i ogromnog znanja. Moji "problemi" su sledeći. Prije 20-tak dana uvezao sam iz Njemačke pasata 1.9tdi, 96kw 2002godina sa pređenih 155000km. Kontolom u ovlaštenim servisima utvrđena je potpuna ispravnost vozila. Vozilo je u odličnom stanju. Urađen je i veliki servis.Interesuje me potrošnja goriva vozila, pošto sam utvrdio(dosipanjem do punog rezervoara) da troši u kombiniranoj vožnji oko 8,5 lit/100km.Svo vrijeme točim eurodizel 5.Postoji li još nešto što bih trebao uraditi,ili toliko treba da troši? drugi problem je što ponekad kilometar sat "padne",ne radi. Kako radi klimatronik zimi? vozilo posjeduje i webasto,koliko je to dobro? hvala Vam

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima 130 KS i prema toj snazi adekvatnu potrošnju goriva. Kada bi mogli voziti u području nižeg broja okretaja 1.500 do 2.500 o/min , tada bi na otvorenoj cesti potrošnja bila oko 6 litara . U gradskoj vožnji bi to bilo oko 8 litara. Eurodizel - 5 morate koristiti  i dalje. Problem s kilometar satom može nastati radi pada napona na pojedinim konektorima instrument ploče ( pad napona , loš kontakt ) .Klimatronik je automatski uređaj koji po potrebi grije a po potrebi hladi, zači vozač po potrebi bira samo željenu temperaturu u kabini. mWebasto je jako dobra stvar jer se može programirati da zagije motor i vozilo prije nego se upali motor.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA D - UGRADNJA POKAZIVAČA TEMPERATURE

Datum objave: 27.07.2011 16:51:02
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Sidić- Meić, na Opel Corsu-D, 2008.g., 1.2 Twinport Easytronic, motor Z12XEP htio bih ugraditi instrument za pokazivanje temperature motora (npr. VDO (prodaje Tahograf)). Može li se to napraviti u Vašem servisu? Cijena? S poštovanjem, Žarko Merćep

ODGOVOR:

Možete kod nas ugraditi navedeni instrument . To se ne radi često tako da ne znam koika bi bila cijena . Za to je potreban neposredni uvid na samom vozilu. Tada se mogu znati detalji gdje će biti smješten instrument , dali je potrebna izrada držača ili odgovarajuće blende .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i. - NE MOŽE SE UPALITI

Datum objave: 27.07.2011 16:46:37
Slika
PITANJE:

Postovani vozim opel astru 1.6i 92god.Do sada imao nikakvih problema sa autom.auto mi se ugasio u vožnji,nakon čega ga više nemogu upaliti.pumpa za gorivo radi,nemam iskru na svječicama.auto je redovno servisiran,probao sam i sa drugom raz.kapom ali nista,molio bih Vasu pomoć. unaprijed se zahvaljujem

ODGOVOR:

Mogući uzroci su sustav paljenja ili sustav za blokadu paljenja ( protiv krađe ) . Moguće neispravnosti su : ključ s transponderom, elektromagnetska antena, imobilajzer, niski napon akumulatora, električna instalacija motora, senzor bregaste osovine, senzor radilice, ECU centrala. Sustav dobave goriva ne bih spominjao jer ste rekli da nema iskre na svjećicama.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,7 DT - ULJE U VODI

Datum objave: 27.07.2011 16:42:25
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam astru g Y1.7 dt 16v,primjetio sam u posudi za vodu ulje pa sam odlučio da skidam glavu motora da riješim to.Imam dobrog majstora ali pošto nije nikad baš ovaj motor rastavljao molio bih vas da mi kažete šta se sve mijenja kod ovih motora,naravno osim dihtunga glave i koji su momenti stezanja glave.Da li se kod ovog motora može blindirati EGR ventil i koliko je dobro voziti bez uljnog hladnjaka?Unaprijed hvala i veliki pozdrav.

ODGOVOR:

Momente pritezanja vijaka glave ne mogu poslati jer niste naveli sve potrebne podatke o vozilu i motoru. Kada se demontira glava motora ista se kompletno uređuje ( jer je to prilika ) . Radi se kompletna obrada glave a dobro bi bilo obaviti i hidraulično ispitivanje glave radi mogućeg puknuća na glavi motora . Temperatura ulja u vašem motoru može biti i preko 110°C . Ako bi izvadili hladnjak za ulje ta bi temperature bila još viša a to nikako ne bi bilo dobro za motor .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 16V - KONTAKT BRAVA ILI ......

Datum objave: 27.07.2011 16:39:19
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic;; javljam vam se povodom problema na mom Fordu Eskortu 16 16V Zetec 1997 godiste .Auto mehanicar sam po struci dug niz godina i po prvi put ne uspijevam da napravim nesto ;;; problem je sto ponekad kada stavim kljuc u bravu nema kontakta ili ima a i kada ima okretajem kljuca nema znakova da auto upali;; posle nekih nekoliko minuta ponovim operaciju i auto upali ;; a nekada ne ;; primjetio sam da ako pomognem svoj akumulator sa kablovima da auto odma upali,,,,bez problema ;; promijenio sam akumulator ali opet isto;; nekada pali a nekada ne ;; sve sam pregledao sve je kao korektno hocu reci ispravno,, ali enigma ostaje,,,, ima kontakt ali nece ni da pokrene motor;;;; a nekada je sve kao da nikad i nije postojao kvar;;; unaprijed zahvalan na vasem odgovoru;; ps;;; kljuc u bravi kontakt je tu okrenete kljuc ali se nista ne desava ;;;;;

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogu navesti moguće neispravnosti a to su : akumulator ( kapacitet mu mora biti iznad 60% ) , elektropokretač ( potreban servis radi lošeg stanja ) , električna instalacija od alternatora do akumulatora, loš spoj s masom ( veliki pad napona ) , kontakt brava ( najčešće električni dio kontakt brave ). Eto sada imate mogućnost da ispitate jedno po jedno i tako ćete otkriti uzrok.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA B 2,0 - NEMA SNAGE

Datum objave: 27.07.2011 16:35:21
Slika
PITANJE:

Poštovanje gosp.Meiću.Imam problem sa omegom b 94g 2.0 16v! Prosle godine auto je radio nemirno na leru i slabo je vukao do 2000 okretaja,nakon toga ide ko metak.U servisu su izmjenili svicice(GM),kabele,senzor temp.zraka,senzor tlaka zraka,senzor protoka zraka da bi na kraju promjenili i lambda sondu (hellinu 1800 kn),tek nakon promjene lambda sonde stanje se poboljšalo jedno 2000 km,nakon toga je opet pocelo po starom,tada su mi još promjenili i senzor radilice i auto je opet radio 2-3 miseca solidno.Da napomenem mjerena je kompresija i bila je vece od 14 bara.Potrosnja goriva je od 13-18 l voznje.Sad su se opet poceli javljati problemi kao i lani sa tromost i nemirnim radom na leru (od 400-70o okretaja),dok je auto ladan do 80 C okretaji su na 900.Sto mi je ciniti i od cega krenuti,dali problem moze biti u brizgalicama?Auto ednostavno nema snage na vecem usponu kad treba krenuti jedva se pomakne mora se dobro gasirati ili se jednostavno ugasi,jer nema snage!Napomena u autu je ugraden direktni plin!Nadam se da cet mi pomoc svojim savjetom.Unaprijed se zahvaljujem i želim vam svako dobro.Vas vjerni citatelj

ODGOVOR:

Prvi uvjet da bi motor imao potrebnu snagu je dobro mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, prohodnost usisnih kanala, dobar ispušni sustav, ispravna bregasta osovina, dobra zabrtvljenost usisnog kolektora ) . Nakon ovoga i stanje elektronskog sustava dobave goriva mora biti bez greške ( tlak goriva, filteri, regulator tlaka , injektori, mjerač mase zraka, MAP senzor, IAT senzor, električnainstalacija, potenciometar gasa, senzor bregaste osovine, senzor detonacija, ECU centrala ) . Sustav za stvaranje iskre na svjećicama mora davati jaku i stabilnu iskru na svjećicama .

na vrh Povratak na vrh

VW VENTO 1,9 TD - KOČNICE

Datum objave: 27.07.2011 16:31:30
Slika
PITANJE:

Pozdrav.Imam Venta 1,9 TD 1994g.Dakle zamjenjene mu disk plocice diskovi su istokareni razradjeni cilindri malo teze idu, ali mogu se rukom pomjerat.Problem je kad vozim trese mi volan pogotovo kad pritisnem kvacilo pa je na leru. Sta da radim postojil mogucnost da se disk plocice nisu dobro postavile ima jedna sira i jedna uza, koja na koju stranu ide. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Prvo, diskovi se ne tokare , disk pločice moraju biti prve klase, kočna kliješta i cilindri moraju biti potpuno ispravni, glavčine potpuno ravne i ležajevi kotača bez zračnosti. Drugo, gume i felge moraju biti dobre bez deformacija .

na vrh Povratak na vrh

BMW 324 D - MOTOR JE PREGRIJAN

Datum objave: 27.07.2011 16:28:01
Slika
PITANJE:

Imam BMW 324 D, 63 kW, 1986-o godište. Pošto mi je predhodni vlasnik prešutio oštećenja motora nastala pregrijavanjem, cijeneći vaše dokazano znanje i iskustvo, molim vas da mi pomognete u odluci da li da izvršim generalku ovod običnog dizel motora, da ga zamjenim polovnim istim ili da ga zamjenim polovnim motorom za BMW 324 TD ? Uz ovo mogu vam reći da sam već jednom ravnao glavu motora, 2 puta mjenjao dihtung glave motora itd. itd., međutim iako je sada izvađen termostat i fiksiran visko ventilatora, opet motor se grije i nema snage kod većeg naprezanja. Do sada sam za protekle 2 godine platio ovaj automobil 3000 KM i uložio još 5000 KM, (limarija, mehanika, motor), pa sada nemam kud nazad ? Molim vas još jednom za savjet.

ODGOVOR:

Prava generalka za koju se dobiva garancija bi bila jako skupa . Najpovoljnija varijanta bi bila ugradnja dobrog istog takvog motora kakvog imate sada . Nešto skuplja varijanta je ugradnja dobrog motora 324 td jer takav motor zahtijeva razne preinake i prilagodbe jer nije isti kao sadašnji motor ( auspuh, hladnjak, sustav dobave goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija , ...... ) . Razmislite dobro o svemu.

na vrh Povratak na vrh