Danas je: 23.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA 1,6 i. - NE MOŽE SE UPALITI

Datum objave: 27.07.2011 16:46:37
Slika
PITANJE:

Postovani vozim opel astru 1.6i 92god.Do sada imao nikakvih problema sa autom.auto mi se ugasio u vožnji,nakon čega ga više nemogu upaliti.pumpa za gorivo radi,nemam iskru na svječicama.auto je redovno servisiran,probao sam i sa drugom raz.kapom ali nista,molio bih Vasu pomoć. unaprijed se zahvaljujem

ODGOVOR:

Mogući uzroci su sustav paljenja ili sustav za blokadu paljenja ( protiv krađe ) . Moguće neispravnosti su : ključ s transponderom, elektromagnetska antena, imobilajzer, niski napon akumulatora, električna instalacija motora, senzor bregaste osovine, senzor radilice, ECU centrala. Sustav dobave goriva ne bih spominjao jer ste rekli da nema iskre na svjećicama.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,7 DT - ULJE U VODI

Datum objave: 27.07.2011 16:42:25
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam astru g Y1.7 dt 16v,primjetio sam u posudi za vodu ulje pa sam odlučio da skidam glavu motora da riješim to.Imam dobrog majstora ali pošto nije nikad baš ovaj motor rastavljao molio bih vas da mi kažete šta se sve mijenja kod ovih motora,naravno osim dihtunga glave i koji su momenti stezanja glave.Da li se kod ovog motora može blindirati EGR ventil i koliko je dobro voziti bez uljnog hladnjaka?Unaprijed hvala i veliki pozdrav.

ODGOVOR:

Momente pritezanja vijaka glave ne mogu poslati jer niste naveli sve potrebne podatke o vozilu i motoru. Kada se demontira glava motora ista se kompletno uređuje ( jer je to prilika ) . Radi se kompletna obrada glave a dobro bi bilo obaviti i hidraulično ispitivanje glave radi mogućeg puknuća na glavi motora . Temperatura ulja u vašem motoru može biti i preko 110°C . Ako bi izvadili hladnjak za ulje ta bi temperature bila još viša a to nikako ne bi bilo dobro za motor .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 16V - KONTAKT BRAVA ILI ......

Datum objave: 27.07.2011 16:39:19
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic;; javljam vam se povodom problema na mom Fordu Eskortu 16 16V Zetec 1997 godiste .Auto mehanicar sam po struci dug niz godina i po prvi put ne uspijevam da napravim nesto ;;; problem je sto ponekad kada stavim kljuc u bravu nema kontakta ili ima a i kada ima okretajem kljuca nema znakova da auto upali;; posle nekih nekoliko minuta ponovim operaciju i auto upali ;; a nekada ne ;; primjetio sam da ako pomognem svoj akumulator sa kablovima da auto odma upali,,,,bez problema ;; promijenio sam akumulator ali opet isto;; nekada pali a nekada ne ;; sve sam pregledao sve je kao korektno hocu reci ispravno,, ali enigma ostaje,,,, ima kontakt ali nece ni da pokrene motor;;;; a nekada je sve kao da nikad i nije postojao kvar;;; unaprijed zahvalan na vasem odgovoru;; ps;;; kljuc u bravi kontakt je tu okrenete kljuc ali se nista ne desava ;;;;;

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogu navesti moguće neispravnosti a to su : akumulator ( kapacitet mu mora biti iznad 60% ) , elektropokretač ( potreban servis radi lošeg stanja ) , električna instalacija od alternatora do akumulatora, loš spoj s masom ( veliki pad napona ) , kontakt brava ( najčešće električni dio kontakt brave ). Eto sada imate mogućnost da ispitate jedno po jedno i tako ćete otkriti uzrok.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA B 2,0 - NEMA SNAGE

Datum objave: 27.07.2011 16:35:21
Slika
PITANJE:

Poštovanje gosp.Meiću.Imam problem sa omegom b 94g 2.0 16v! Prosle godine auto je radio nemirno na leru i slabo je vukao do 2000 okretaja,nakon toga ide ko metak.U servisu su izmjenili svicice(GM),kabele,senzor temp.zraka,senzor tlaka zraka,senzor protoka zraka da bi na kraju promjenili i lambda sondu (hellinu 1800 kn),tek nakon promjene lambda sonde stanje se poboljšalo jedno 2000 km,nakon toga je opet pocelo po starom,tada su mi još promjenili i senzor radilice i auto je opet radio 2-3 miseca solidno.Da napomenem mjerena je kompresija i bila je vece od 14 bara.Potrosnja goriva je od 13-18 l voznje.Sad su se opet poceli javljati problemi kao i lani sa tromost i nemirnim radom na leru (od 400-70o okretaja),dok je auto ladan do 80 C okretaji su na 900.Sto mi je ciniti i od cega krenuti,dali problem moze biti u brizgalicama?Auto ednostavno nema snage na vecem usponu kad treba krenuti jedva se pomakne mora se dobro gasirati ili se jednostavno ugasi,jer nema snage!Napomena u autu je ugraden direktni plin!Nadam se da cet mi pomoc svojim savjetom.Unaprijed se zahvaljujem i želim vam svako dobro.Vas vjerni citatelj

ODGOVOR:

Prvi uvjet da bi motor imao potrebnu snagu je dobro mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, prohodnost usisnih kanala, dobar ispušni sustav, ispravna bregasta osovina, dobra zabrtvljenost usisnog kolektora ) . Nakon ovoga i stanje elektronskog sustava dobave goriva mora biti bez greške ( tlak goriva, filteri, regulator tlaka , injektori, mjerač mase zraka, MAP senzor, IAT senzor, električnainstalacija, potenciometar gasa, senzor bregaste osovine, senzor detonacija, ECU centrala ) . Sustav za stvaranje iskre na svjećicama mora davati jaku i stabilnu iskru na svjećicama .

na vrh Povratak na vrh

VW VENTO 1,9 TD - KOČNICE

Datum objave: 27.07.2011 16:31:30
Slika
PITANJE:

Pozdrav.Imam Venta 1,9 TD 1994g.Dakle zamjenjene mu disk plocice diskovi su istokareni razradjeni cilindri malo teze idu, ali mogu se rukom pomjerat.Problem je kad vozim trese mi volan pogotovo kad pritisnem kvacilo pa je na leru. Sta da radim postojil mogucnost da se disk plocice nisu dobro postavile ima jedna sira i jedna uza, koja na koju stranu ide. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Prvo, diskovi se ne tokare , disk pločice moraju biti prve klase, kočna kliješta i cilindri moraju biti potpuno ispravni, glavčine potpuno ravne i ležajevi kotača bez zračnosti. Drugo, gume i felge moraju biti dobre bez deformacija .

na vrh Povratak na vrh

BMW 324 D - MOTOR JE PREGRIJAN

Datum objave: 27.07.2011 16:28:01
Slika
PITANJE:

Imam BMW 324 D, 63 kW, 1986-o godište. Pošto mi je predhodni vlasnik prešutio oštećenja motora nastala pregrijavanjem, cijeneći vaše dokazano znanje i iskustvo, molim vas da mi pomognete u odluci da li da izvršim generalku ovod običnog dizel motora, da ga zamjenim polovnim istim ili da ga zamjenim polovnim motorom za BMW 324 TD ? Uz ovo mogu vam reći da sam već jednom ravnao glavu motora, 2 puta mjenjao dihtung glave motora itd. itd., međutim iako je sada izvađen termostat i fiksiran visko ventilatora, opet motor se grije i nema snage kod većeg naprezanja. Do sada sam za protekle 2 godine platio ovaj automobil 3000 KM i uložio još 5000 KM, (limarija, mehanika, motor), pa sada nemam kud nazad ? Molim vas još jednom za savjet.

ODGOVOR:

Prava generalka za koju se dobiva garancija bi bila jako skupa . Najpovoljnija varijanta bi bila ugradnja dobrog istog takvog motora kakvog imate sada . Nešto skuplja varijanta je ugradnja dobrog motora 324 td jer takav motor zahtijeva razne preinake i prilagodbe jer nije isti kao sadašnji motor ( auspuh, hladnjak, sustav dobave goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija , ...... ) . Razmislite dobro o svemu.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - NEKOLIKO KVAROVA

Datum objave: 27.07.2011 16:24:55
Slika
PITANJE:

Vozim auto FORD MONDEO karavan 2.0 TDCI 96KW 2003.god .Problem koji se u početku tek naslućivao i primećivao na putu do mora svakih 15-20 min sada je posle 2-3 odlaska u FORDov servis prerastao u problem koji praktično onemogućava normalnu vožnju van grada u 4 i 5 brzini. U početku nije bio ni primetni gubitak snage koji se sad oseća prilikom snažnijeg ubrzanja,uključene klime ili penjanja na planinu koja je ranije bila moguca sa 5. brzinom sa punim kolima na 2000 obrtaja a sada traži prebacivanje u 4. brzinu. Problem se ne primećuje u gradskoj vožnji već pri vožnji na otvorenom kada motor dostigne radnu temperaturu prilikom konstantne brzine u 4 ili 5 brzini oko 2000 obrtaja (1800-2300) kada vozilo počne da štuca pa proguta i nastavi kad oduzmem i dodam gas. To trzanje deluje kao da se kompresor klime na sekund uključi,neki jak potrošač ali je primećen i bez klime.Ponekad i dodavanjem gasa ventilacija pojačava. Vozilo je ranije ponekad trzalo a sada skoro svaki put kada se vozi normalno. Potrošnja nije testirana možda malo povećana a subjektivno primećujem malo crni dim koji nije ranije bio. U leru i dalje radi relativno mirno i dobro pali i motor ne troši ulje . Primećeno je prilikom ubrzanja ali ne svaki put ali sve češće zvuk iz motorskog prostora nalik propeleru,šuštanju ili turbini koja je sve glasnija sa povećanjem broja obrtaja čak i gradskoj vožnji prilikom naglog ubrzanja. Dijagnostika na računaru u Ford servisu ne daje nijednu grešku 2-3 puta a prilikom vožnje ovlašćenog servisera i praćenja temperature goriva nije primećena greška. Čišćenje EGR ventila nije poboljšalo situaciju već možda se i češće dešava. Da li je problem primećen ranije kod ovih motora? Iz servisa FORD tvrde da imaju slične prijave zbog lošeg goriva koje može biti uzrok problema. Šta činiti, koje gorivo sipati i da li će da prestane ili je ovo gorivo napravilo neki defekt? Da li je jednostavno rešenje (neko crevo,gumica ,duhtung,senzor,....) ili neke složenije variante tipa turbina,kompresija... Drugi problem je klima koja odlično hladi ali je kompresor(ili ventilator) klime preglasan,dugo radi i oseća se na snazi motora mnogo više nego pre prvog problema. Nije servisirana. Treći problem je zanošenje zadnjeg kraja karavana kao uvijanje prilikom prelaska preko neravnina, rupa ili krivina. U servisu su konstatovali udaren nosač zadnje uporedne leve spone koji treba zameniti. Na reglaži trapa bilo je sve u redu, gume su dobre.Silen blokovi dobri a amorizeri pokazuju blago ljuljanje . Unapred hvala na odgovoru .

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba obaviti detaljan test motora i ispitivane pojedinih komponenata što Vaš servis nije napravio . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza , kompresija, suženej usisnih kanala, djelomično začepljenje auspuha ) , sustav za dobavu zraka u motor ( tlak turbine, sustav za regulaciju turbine, senzor talaka turbine, intercooler ) , sustav za dobavu goriva i za regulaciju goriva ( pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, egr ventil senzor tlaka goriva, regulator količine goriva , senzor radilice, dize, visokotlačne pumpa ) , upravljački sustav motora ( električna instalacija , ECU računalo ) . Klima uređaj se mora redovito servisirati svake dvije godine i tada nije bučan. Vaše vozilo je nestabilno jer ste zanemarili stanje ovjesa a imate i dotrajale amortizere.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI- GUBI RASHLADNU TEKUĆINU

Datum objave: 27.07.2011 16:16:15
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, Molim Vas da mi odgovorite na moje pitanje i objasnite specifične probleme mog Pežoa 307 ,2.0 HDI iz 2003.godine.Naime, prošlog ljeta gubio mi je rashladnu tekućinu na dužim ralacijam oko 2dl na 300 km. Kada je došla zima ti problemi su nestali i nije bilo nikakvih problema do ovog ljeta.Čak ni ljetos nisam odmah imao problema,otišao sam iz Travnika u Makarsku i nazad (oko 400 km) i nije potrošio ništa. Slijedeći odlazak u Makarsku je već druga priča, potrošio više nego prošle godine i onda gubi i u gradskoj vožnji.Poslije jedne kraće relacije od nekih 5-6km podigao sam haubu i čuo šištanje iz boce.Gumena crijeva se ne duvaju, nema majoneze na čepu,nema dima na auspuhu niti bilo kojih drugih simptoma.Temperatura je u granicama normalne.Šta da radim, sada mi stvara probleme i u kratkim gradskim relacijama. Hvala S poštovanjem.

ODGOVOR:

Rashladna tekućina može nestajati i na način a da nema vidljivih tragova. Sve što ste naveli u vezi motora je dobro . To je znak da gubitak tekućine treba tražiti na hladnjaku, na cijevima rashladnog sustava, na pumpi za vodu, na radijatoru grijača, na čepu ekspanzione posude. To je primjereni zadatak kojega može uspiješno riješiti svaki bolji automehaničar.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 124 D - HITNO PROMIJENITI MAJSTORA

Datum objave: 27.07.2011 00:21:41
Slika
PITANJE:

mercedesc m124 200 d 1988. god kad smo promijenili kocnice tj disk plocice na sva cetiri tocka desilo se to da zadnji tockovi uopste ne koce nimalo samo prednji a zbunjujuce je to sto abs radi samo na prednjim tockovima majstori nemogu da odzrace zadnje kocnice sta da radim?

ODGOVOR:

Odgovor na Vaše zadnje pitanje je ako "majstori " ne mogu da dovedu kočni sustav u ispravno stenje i da isti odzrače , hitno morate promijeniti takve "majstore" . Kada radite kočni sustav, disk pločice moraju biti prve klase, diskovi moraju biti ravni i bez velikog istrošenja ili novi,  kočna kliješta potpuno ispravna, tlačne cijevi ispravne , ulje u kočnicama novo, kočni cilindri ispravni.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,6 16V - UGRADNJA KLIME

Datum objave: 27.07.2011 00:15:43
Slika
PITANJE:

Fiat Bravo 1.6 16v 97 Klima Poštovani,zanima me dali se može spojit instalacija klime na auto, bez kompjutera tj.stavio sam klimu, ali mi je samo instalacija ostala za spojit pa bi molio odgovor.Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Klima uređaj koji nije automatski nema upravljačko računalo , to je tzv. klima uređaj s manuelnim upravljanjem . Takav klima uređaj možete staviti u vozilo . Sustav se sastoji od : kompresora , kondenzatora, dehidratora, ekspanzionog ventila, isparivača, cijevnih vodova, električne instalacije, prekidača za paljenje i gašenje.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 1,4 i- STRUGANJE IZNAD MOTORA

Datum objave: 27.07.2011 00:11:57
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam pitanje vezano za Peugeot 1.4 55 kw benzin! Nakon što dam kontakt i zatim ga ugasim i izvadim ključ u predjelu iznada motora čuje se neko struganje koje traje par sekundi! Drugo pitanje je u vezi motora! Imam prijatelja koji ima isto auto kao i ja i približno ista kilometraža, ali njegov uzbrdo ide ko avion i u petoj brzini bez problema može dostić brzinu od 110 km/h, dok je u mene situacija drugačija, tj, uz isto brdo moj nema šanse da dostigne tu brzinu te i odma ga guši pa ga moram vracat u manju brzinu ili čak spustit u treću....je li to znak da je motor pri kraju! Doduše u mene su gume 20 cm šire od njegovih ali mislim da to nebi trebalo stvarat toliku razliku! Lijep pozdrav!

ODGOVOR:

Struganje koje ste opisali nastaje na nekom od releja , ventila ili aktuatora na motoru . Pratite navedeni zvuk i otkriti ćete točno gdje nastaje. Uzroci gubitka snage mogu biti brojni i to : mehaničko stanje motora ( tlakovi kompresije, trenje u motoru, stanje ventila , stanje usisnih kanala, stanje ispušnog sustava ) , napon i energija iskre na svjećicama, stanje sustava elektronskog ubrizgavanja goriva ( ispravnost svih komponenata ) , otpori u mjenjaču , veličina i dimenzije guma i naplataka .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - PREGARAJU ŽARULJE

Datum objave: 27.07.2011 09:29:58
Slika
PITANJE:

pozdrav majstore,imam problem sa svjetlima,kratka svjetla su u pitanju, na peugeot 307 2.0 HDI, 2002 godiste. Do nedavno sam imao problema , malo malo pa mi ne radi jedna sijalica, zamijenim sijalicu i onda bude sve ok neko vrijeme, ali u zadnje vrijeme stopi se dzek koji ide na sijalicu,e sad kada sam zamijenio dzekove ispitivacem sam provjerio struja dolazi do dzekova ali sijalice ne rade iako sam kupio nove..Pozdrav.Unaprijed hvala...

ODGOVOR:

Konektori spomenutih žarulja se griju ( pregaraju ) radi lošeg kontakta sa žaruljama, radi prevelikog napona punjenja , radi neispravnog releja za svijetla. Iz istog razloga pregaraju i žarulje farova. Stavite kvalitetne konektore i kvalitetne žarulje. provjerite i stabinost napona .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 i- GASI SE I U VOŽNJI

Datum objave: 27.07.2011 09:28:16
Slika
PITANJE:

Pozdrav.. imam opel vectru 2.0i benzin, 92 god. cesto mi se gasi auto cak i tokom voznje. nije bitno dali je auto pod gasom ili je samo upaljeno. dok vozim jednostavno mi se oduzme gas pa se onda ugasi. nekad se desi da radi normalno bez problema. mislim da je problem do regulatora ler gasa "bosch 0 280 140 516" tako mi je barem mehanicar rekao. prosle god imao sam isti problem pa sam samo taj dio precistio i radio je evo do sad... unaprijed hvala

ODGOVOR:

Ako mislite da je uzrok motorić ler gasa očistite ga opet . Međutim ako ne postignete rezultat traba posumnjati i na druge neispravnosti i to : senzor temperature motora, MAP senzor, potenciometar leptirastog ventila, brtvu usisnog kolketora, filter, niski tlak goriva, nečiste injektore, električnu instalaciju, senzor radilice, sustav za stvaranje iskre na svjećicama.

na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO 1,8 I.E - UŽASNO TRZA

Datum objave: 27.07.2011 09:25:56
Slika
PITANJE:

postovani, naime imao sam problem sa svoim tipom 18i,e gt. auto mi je uzasno trzalo, promjenio sam dosta sitnih djelova. senzor temperature vode,svjecice,filter zraka,senzor za zraka, no opet nista auto trza i lose vuce, ali kada otpoim ovaj senzor zraka na usisnoj grani auto duplo bolje ide i uopste netrza, ee zanima me staje uzrok ovog trzanja, i dali se smije voziti bez njega, unapred zahvaljujem..

ODGOVOR:

Na usisnoj grani postoje dva senzora jedan je za tlak u usisnoj grani MAP a drugi je za temperaturu u usisnoj grani IAT . I jedan i drugi šalju važan podatak upravljačkom računalu motora koji uz pomoć još nekoliko informacija koje dobiva od drugih davača upravlja količinom goriva koja je potrebna motoru. Ako je MAP senzor neispravan računalo dobiva krivi podatak i motor prekida ( trza ) . Kada odspojite spomenuti senzor motor zada neku kompromisnu veličinu tlaka zraka i tada motor ide puno bolje. Možete vozilti s odspojenim senzorom do prve prilike kada ćete to riješiti.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 MPI - PROBLEMI SA PALJENJEM

Datum objave: 26.07.2011 23:50:54
Slika
PITANJE:

Poštovani, nadam se da mi možete pomoći jer imam problema sa svojom Škodom Fabiom 1.4 MPI, 2002. godina. Naime, problemi su sa paljenjem - prvo paljenje u danu prođe besprijekorno, no svako paljenje poslije toga mogu 15 minuta verglati i možda mi se sreća osmjehne pa upali, čim je motor zagrijan ona ne želi upaliti. Nekada, uopće ne želi više upaliti dok "sama ne odluči da tako želi". Bila sam u Škodinom servisu gdje su "očistili" valjda karburator od gareža, nečistoće od nekvalitenog goriva. Radila je odlično dva tjedna poslije toga i onda je opet počela još gore zezati. Oni su prilično nejasni oko toga što bi mogao biti problem. Nadam se da možete pomoći savjetom... Unaprijed zahvalna

ODGOVOR:

Prvo, Vaše vozilo nema karburator nego elektronski sustav dobave goriva . Drugo, na Vašemu vozilu treba raditi ispitivanje u momentu kada motor ne može upaliti jer je tada najlakše otkriti kvar. Kada motor ne pali uzrok može biti izostanak iskre na svjećicama ili prekid u dovodu goriva do injektora. U prvom slučaju ispituje se sustav za stvaranje iskre na svjećicama a u drugom slučaju ispituje se sustav elektronskog ubrizgavanja goriva. Čudno je da Vam to nisu mogli riješiti u servisu. Ako navedeni problem ne riješite , nakon godišnjeg odmora mogu Vam to napraviti.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT DIZEL- KOJI KUPITI?

Datum objave: 26.07.2011 23:47:00
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine Meić vidim da nesebično drugima pomažete savjetima i zato Vam svaka čast. ja bih Vas zamolio za jedan savjet. Želim kupiti pasata sa TDI motorom od 2007-2009 godine do 125000 km. čuo sam da se motori 2,0 TDI nisu pokazali dobrim, a motor 1,9 tdi još kad radi klima bojim se da bi bio preslab. zanima me vaše mišljenje o passatima 2009 godište sa 2,0 tdi motorom 81 kw-110 ks. Jesu li ti motori bolji od 2,0(103kw-140 ks-2007 ili 2008 god )i jesu li svi motori od 81 kw ujedno i common rail motori. Postoji li neka granica od koje bi mi preporučili 2,0 motor ( npr. od 09/2008) i koji od 110 ks ili od 140 ks. Molim Vas ako mi na ovo pitanje možete odgovoriti da ga proslijedite i na mail:predsjednik-ov@neum.ba Lijep pozdrav iz Neuma i puno Vam hvala

ODGOVOR:

Ako ćete nabavljati vozilo od 2009. godine i mlađe , tada ne možete kupiti vozilo s lošim motorom. Razlog je što su se u vozila od 2009. počelo ugrađivati motori 2,0 TDI Common Rail . Ugrađuju se dva motora  od dvije litre i to jedan od 140 KS i jedan od 170 KS . I jedan i drugi motor su odlični.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,0 T FSI- PUŠTA BRTVA MOTORA

Datum objave: 26.07.2011 23:43:14
Slika
PITANJE:

Postovani, prije 2 mjeseca sam u Splitu u Audi auto-kuci kupio automobil Audi A6 2.0T FSI Multitronic 125kW, 2007 godina. Auto je presao 128000 km. Prije par dana mi se na auto-putu upalila lampica ulja jer je nivo dosao na minimum. Dolio sam 2 litre ulja istog sastava. Od zadnjeg mjenjanja ulja napravljeno je 4000 km. Odveo sam auto u istu auto-kucu koja je i ovlasteni servis. Brzi pregled je otkrio da pusta brtva motora i za koji dan ce je promijeniti. Ne razumijem se puno, ali sam mislio da se brtva mijenja kad motor napravi puno vecu kilometrazu. Je li ovo u mom slucaju normalno i koliko bi trebao biti zabrinut? Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Najbolje što Vam se moglo dogoditi jest da je uzrok potrošnje ulja brtva . Loše bi bilo da su uzrok vodilice ventila ili klipni prstenovi jer se tada mora otvarati motor i raditi ozbiljan zahvat na motoru. Radi Vaše informacije neka od brtvi motora može propuštati ulje i kog potpuno novog vozila.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 1,9 i. - PROBLEM SA AUTOM ILI MAJSTOROM?

Datum objave: 26.07.2011 20:11:40
Slika
PITANJE:

Molim Vas pomagajte ! imam veliki problem sa kolima pezo 405 1.9 benzin i majstorom ! pomesao mi je vodu i ulje,ravnao sam glavu,nastelovao ventile i treci cilindar neradi,nema kompresiju,dobija gorivo,struju ali nema kompresiju,sve smo proverili i nigde se nevidi da pusta na glavi ili dihtungu,danas ce majstor pa skine taj klip ali neveruje da je to,pomagajte auto mi je kod majstora vec pet dana !

ODGOVOR:

Kada na nekom cilindru nema kompresije mogu postojati samo tri uzroka a to su : usisni ventil , ispušni ventil, klip i klipni prstenovi . Potrebno je demontirati glavu motora i tada se odmah vidi zašto nema kompresije kao i što je uzrok. Vaš majstor će sigurno znati otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 2,0 TD - DOĐE SAMO DO 1500 OKRETAJA

Datum objave: 26.07.2011 20:09:31
Slika
PITANJE:

Imam mazdu 626 2.0 TD 2001g. problem je u tome da zapali normalno i u ler gasu radi ok a kad dam gas dođe samo do 1500 okretaja i više ne ide. Na kontrolnoj ploči kad auto radi titra lampica od grijača nekakve svake 3 sekunde.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu najprije bih napravio dijagnostiku i tada bih naveo sve neispravnosti. Moguće neispravnosti su : filteri, nečist rezervoar za gorivo, zrak u sustavu goriva, senzor tlaka goriva, regulator količina goriva, dize, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,8 i. V6 - POTROŠNJA POLUDI

Datum objave: 26.07.2011 20:07:25
Slika
PITANJE:

Pvo dobro vece,vidim da ste strucnjak za mehaniku,pa bih nesto pitao pravog majistora,u pitanju je audi a6 98 god. benzinac presao 180000,v6 193ch,neznam nista o njemu sta je radjeno skoro sam ga kupio.ja sam promenio svecice ngk,filter bezina ulje itd.elem auto cas radi ok cas u drugoj trecoj i ostalim brzinama na malom gasu trzne dok neprimi veci gas,potrosnja poludi pocne trositi nenormalno puno a slabije vuce a i cujem na uvo da radi drugacije,na leru kad dam gas nekad radi kako treba a nekad se stresa na 2000 do 3000 obrtaja,ali u voznji ako drzim recimo sto metara isti gas radi ok,promenim gas ili brzinu on poveca potrosnju i izgubi snagu,jos nesto na filteru za vazduh je prikacen neki relej sa nekim dovodnim crevom koji cvakce kucka,nekad se cuje po malo a nekad toliko jako da se cuje mnogo unutra u kolima,a mislim da je pocela potrosnja i neravnomeran rad od kako se ovaj relej ventil sta je vec cuje tako,menja rad stalno,i skala na obrtometru od obrtaja skace po malo kad radi neravnomerno na leru dize obrtaje ali malo samo a auto se stresa,i potrosnja poludi digne se na 30 litara i vise,sta moze da bude tj sta da menjam,zahvalan unapred.

ODGOVOR:

Vaše vozilo je staro 13 godina , sigurno je prošao jako puno kilometara, zadnjih godina sigurno nije dobro održavano ili servisirano, cijena Vašega vozila je sigurno bila vrlo mala . Radi svih razloga koje sam naveo i prema Vašem opisu vozilo je u jako lošem stanju . Za popravak vozila može se potrošiti jako novaca . Sada ću objasniti što sve treba provjeriti , ispitati , kontrolirati . Na prvom mjestu je mehanički sustav motora i to : kompresija, faza motora, zabrtvljenost usisnih i ispušnih kolektora . Na drugom mjestu je sustav za elektronsko ubrizgavanje goriva a ispituje se : tlak i količina goriva, injektori, svi senzori motora, davači impulsa, mjerači , aktuatori, električna instalacija od motora do upravljačkog računala motora. Nakon ovoga provjerava se sustav za stvaranje iskre na svjećicama i to : bobine, visokonaponski kablovi, električna instalacija od bobina do ECU centrale , upravljačka centrala motora . Navedea ispitivanja nije moguće obaviti bez poznavanja tehnike motornih vozila, bez baze podataka za Vaše vozilo , bez servisno dijagnostičke opreme. Na kraju naglašavam da se pojedini dijelovi ne mijenjaju na pamet nego tek nakon obavljenog ispitivanja i spoznaje da je neki dio ili sklop neispravan.

na vrh Povratak na vrh