Danas je: 27.04.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

HYUNDAI ACCENT 1,3 i.- ŠKLJOCA KAD JE HLADAN

Datum objave: 07.08.2011 18:50:32
Slika
PITANJE:

Imam Hyundai Accent 1.3 2003 god. Auto je prvi vlasnik, redovito servisiran u ovlastenom servisu (Birt-Dugo Selo)i ima samo 89000 km, znaci vise stoji u garazi nego se vozi. Do sada nije bilo bas nikakvih problema, ali ipak ima jedan problemcic. Kada je auto hladan, znaci ne pali se po par sati, kada ga upalim cuje se neko "skljocanje", to traje nekih 5-30 sekundi i onda prestane. Vec sam pokusavo par puta kada ga upalim dignut haubu i skuzit, meni to zvuci kao da ventil "zasteka", ako je to uopce moguce. Mislim da nije nista s motorom, auto normalno pali kao i prvog dana, normalno vuce, nema razlike u snazi, znaci sve je normalno osim tog skljocanja kad je hladan. Bio bih Van zahvalan na odgovoru, da sto prije otklonim taj kvar.

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima hidraulične podizače ventila i najvjerovatnije čujete jedan ili više podizača. Kada se ulje zagrije podizači počnu normalno funkcionirati. Ako Vas taj zvuk smeta ja bih pregledao i razradio hidropodizače.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 07.08.2011 18:47:10
Slika
PITANJE:

Molim Vas da mi date savjet dali je preporucljivo ugraditi plinski sustav (kvalitetni) na Mercedes C180 benzinac - 1994 godiste, 100KW, auto je u perfektnom stanju sa svim servisima. Dali postoji bojazan da plinski sistem pokvari rad motora ili negativno utice i kakva ce biti potrosnja.Cjenim Vase misljenje pa stoga racunam da ce mi odgovor biti zlata vrijedan. Hvala puno na odogovoru

ODGOVOR:

Kvalitetan plinski sustav uz stručnu i kvalitetnu ugradnju neće negativno utjecati na motor i na benzinski sustav motora. Potrošnja goriva ( plina ) će biti 10% do 15% veća nego benzina.

na vrh Povratak na vrh

OPEL INSIGNIA - ČELJUST ZADNJEG KOTAČA

Datum objave: 07.08.2011 18:44:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim vas za stručno mišljenje. Je li moguće i iz kojega razloga da na Opel Insigniji (2009.) strada čeljust zadnjeg kotača. U vožnji se ponekad čuju glasni zvukovi struganja pločice o disk jer čeljust ponekad zadržava pločicu. Na disku su vidljive brazde te obrub diska je poprimio drugačiju boju. Inače, vozim umjereno i uvjeren sam da nisam načinom vožnje mogao uzrokovati stradavanje čeljusti. U Autowillu gdje su otkrili problem su mi glatko odbili o svom trošku promijeniti čeljust jer mi je jamstvo isteklo prije tri mjeseca. Smatram da kako to nije u redu jer mislim da nije moguće da čeljust "otkaže" samo dvije i pol godine od kupnje auta. Inače, Insignia je zaista kvalitetan auto i ponovno bih ga kupio, ali me zanima vaše mišljenje oko ove stvari i kako bi vi postupili prema Autowillu na mome mjestu? Hvala!

ODGOVOR:

Slažem se s Vama da kočna kliješta trebaju trajati znatno duže . U stvarnosti i u većini slučajeva tako jest . Naki proizvođači vozila bi uvažili navedenu neispravnost i besplatno zamijenili neispravan sklop . Servis Opel vjerovatno takvih ovlasti nema a o svom trošku to ne želi napraviti jer bi to za njih bio čisti gubitak. Pokušajte na lijep način ishoditi da Vam uvaže spomenutu neispravnost . Ja bih pokušao tako .

na vrh Povratak na vrh

SAVJET - TEMPERATURA MOTORA

Datum objave: 07.08.2011 18:37:12
Slika
PITANJE:

vozijo sam se cestom i najednput se mi je na racunaru prikazalo unlock microfilter evrodizel .nakon toga sam se vozijo jednih 10 kilmometara onda mi je pokazalo lampica za servis i stop temperaturu mi je nabilo do fula sada kad upalim avto motor se trese i malo pusi na auspuh pa me zanima sta bi moglo bit hvala unaprjed

ODGOVOR:

Ako na auspuh izlazi bijeli dim , došlo je do pregrijavanja motora . Najvjerovatnije je oštećena brtva glave motora . Radi toga motor loše radi. Hitno odvezite vozilo u servis.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,7 D - CURI VODA

Datum objave: 07.08.2011 18:32:17
Slika
PITANJE:

BOK IMAM STARIJI (95GOD. FIAT PUNTO 1.7 DIESEL) TROSI DOSTA VODE MIJENJAM JE SVAKO 7-10 DANA ZADNJA 2DANA ISPOD PRVE VOZACEVE GUME MI CURI VODA.PRETPOSTAVLJAM DA JE KILER,A ZANIMA ME MOGU LI TO RIJESITI OBICNOM TEKUCINOM I AKO MOGU ZNACI LI TO DA NETREBA MIJENJATI KILER,HVALA

ODGOVOR:

Pažljivim promatranjem i logičnim zaključivanjem može se otkriti mjesto propuštanja rashladne tekućine. Kada se otkrije mjesto propuštanja nije teško zaključiti kako otkloniti kvar. U većini slučajeva uzrok je dotrajali hladnjak, pumpa za vodu, gumene cijevi , brtvila.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT KANGOO 1,4 i. - VENTILATOR SE NE PALI

Datum objave: 07.08.2011 18:29:33
Slika
PITANJE:

dobar dan......imam pitanje za renault kangoo 1.4 1999.godina.ventilator hladnjaka se ne pali,pa me zanima zbog cega.da li je u pitanju termoprekidac i gdje se nalazi. auto se u voznji ne pregrijava ,a u radu na mjestu temperatura se podize ,a ventilator se ne ukljucuje......hvala....... silvana

ODGOVOR:

Ako Vaše vozilo ima termoprekidač on se nalazi na hladnjaku. Ako Vaše vozilo nema termoprekidač tada se ventilator pali uz pomoć senzora temperature motora i ECU upravljačke centrale motora. Senzor temperature motora se nalazi na glavi motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - KOJE VOZILO IZABRTI

Datum objave: 06.08.2011 23:20:00
Slika
PITANJE:

Dobar dan gospodine Meicu. Slucajno sam naisao na vasu stranicu na internetu i bas je dobra zato sto ima puno da se nauci. Unapred bih hteo da vam se zahvalim za sve sto radite jer malo je takvih ljudi koji na strucan nacin mogu da pojasne ove stvari oko automobila. Zeleo bih da mi date savete za neke dizel motore a to su: - C 200 CDI 75 kw Mercedes c klasa 04/2000 - 1.9 TDI 74 kw golf 4 karavan 2005 - 2.0 CR-TDI 100 Kw Passat karavan pocetak mesec maj 2008 Unapred se zahvaljujem. Puno pozdrava iz Brisela.

ODGOVOR:

Najbolji izbor bi bio VW Passat 2,0 TDI Common Rail . Vozilo je jako kvalitetno a motor je dobar i ekonomičan.

na vrh Povratak na vrh

JEEP GRAND CHEROKEE 2,7 - PREBACUJE U SIGURNOSNI MOD

Datum objave: 06.08.2011 23:14:36
Slika
PITANJE:

Kod Jeep GC 2,7 automatic , se pojavljuje greška ( naranđasto svjetlo)i prebaciva u sigurni mod, tj. 2 brzinu. Prethodno je izmjenjeno ulje u mjenjaču i zamijenjen selenoid u getribi. Po njihovoj preporuci je potrebno zamijeniti čitav mjenjač, a nisu otkrili nikakvu grešku na kontaktima na mjenjaču prilikom provjere moguće greške. Nakon što se resetira automatski mjenjač radi kao i prije, ali se redovito opet prebacuje u sig. mod. Molim vas za savjet. Pozdrav.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : ektroventili mjenjača, električna instalacija mjenjača, hidraulična pumpa mjenjača, upravljačko računalo mjenjača. Detaljnim ispitivanjem ipak treba doći do spoznaje o stvarnom uzroku i kvaru mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

VW LT 46 2,8 TD - UZBRDO GUBI OBRTAJE

Datum objave: 06.08.2011 23:10:56
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić Moj prijatelj ima WV LT 46 2001 g. 2800 ccm Već neko vrijeme ima problem gubi obartaje uzbrdo. Išao je kod petnaestak majstora i ni jedan mu nije dao istu dijagnozu. Urađeno je čišćenje komletnog dovoda goriva, usisa zraka, interkolera, auspuh... Motor idealno pali i pri niskim temperaturama, radi fino ne troši ulje i ne grije se. Zadnja sumnja je bila na lošu turbinu pa je i ona reparirana ali isto kao i prije nemže da nabije pritisak veći od 0,3 bara a i vuća je ostala ista. Čovjek više nezna šta da radi pa je danas išao i boš-majstoru on mu je rekao da je bošpumpa u redu. Kakvo je vaše mišljenje zbog čega auto gubi snagu uzbrdo. Unaprijed Vam se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Mogući uzroci radi kojih motor nema snage su : začepljenje susinih kanala, začepljenje ispušnog sustava, loše mehaničko stanje motora, sustav za regulaciju tlaka turbine, propuštanje na tlačnoj strani turbine, senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor radilice, senzor bregaste osovine, mjerač mase zraka .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 i. - AKUMULATOR ILI ANLASER

Datum objave: 06.08.2011 23:06:05
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam jedno pitanje vezano za akumulator i gašenje auta zbog spomenutog. Nakon obavljenog servisa kod "majstora" kupljene polovne Škode fabie sedane 1.4, 2002. godište, koja ima ugrađen i plin te nakon obavljenog tehnickog pregleda, obavila sam pokusnu vožnju od nekih 8 km nakon čega je auto stao nasred ceste i nisam ga više mogla upaliti. Prijatelji su napunili akumulator da stignem bar do kuće, ali se isto dogodilo i danas. Napominjem da ništa nije ostalo uključeno što se tiče potrošača struje u autu (radio, svjetla i sl.). Možete li mi reći što je zapravo problem jer imam osjećaj da me majstor dobrano preveslao i da će mi i ovaj puta uzeti brdo novaca, a da neću znati u čemu je bio problem. P. S. prijatelji spominju nekakav neispravan alternator te neispravnu elektroniku auta i sl. Unaprijed hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba ispitati ispravnost alternatora ( uređaj koji proizvodi struju dok motor radi ). Ako je alternator ispravan potrebno je ispitati ispravnost akumulatora koji također može biti dotrajao . Ako se ustanovi da je neispravan alternator isti treba dovesti u ispravno stanje ( obično se radi servis alternatora ) . Ako je akumulator loš isti se ne može punjenjem osposobiti da bude dobar i pouzdan , potrebna je ugradnja novoga. Stari akumulator se može ispitati i na taj način utvrditi da li je isti još dobar ili  je potrebna zamjena.

na vrh Povratak na vrh

HONDA CIVIC 1,6 VTEC - PROBLEM SA ŽMIGAVCIMA

Datum objave: 06.08.2011 23:00:53
Slika
PITANJE:

posjedujem hondu civic 1.6 vtec 94g., i imam problema sa zadnjim desnim pokazivacem smjera. kad upalim desni pokazivac samo mi prednji radi, a kad ukljucim sva cetiri svi rade. znaci relej sam promjenio i ista stvar, osiguraci svi ispravni, znaci struje nema do zadnjeg pokazivaca kad ukljucim desni. provjereno. do kutije s osiguracima ima struje, od kutije prema zmigavcu nema struje. molim savjet

ODGOVOR:

Ako nema struje u električnom vodu do zadnje lampe uzroci su : prekid u instalaciji, veliki pad napona na pojedinim kontaktima ili konektorima, loš kontakt na smoj žarulji, kutija osigurača, slaba masa na samoj lampi.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI -ZAMJENA TEKUĆINA

Datum objave: 06.08.2011 22:58:03
Slika
PITANJE:

Hvala na sve ove odgovore koje se odnose na problemima sa autama. Zelim da pitam na koliko hiljada kilometara ili kada promeniti tecnost za kocnice i rashladna tecnost. Dali je nuzna ova promena i zbog cega. Hvala vam unapred na odgovoru.

ODGOVOR:

Sve tekućine na vozilu se mijenjaju svakih 60.000 km ili svake dvije godine. Iste se mijenjaju na radi toga da bi Vi imali trošak nego da bi iste sačuvale i produžile životni vijek motora i ostalih sklopova vozila. Vremenom tekućine stare a mjenja ima se i kvaliteta.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F - SMJESA PLINA I ZRAKA ?

Datum objave: 06.08.2011 22:51:32
Slika
PITANJE:

Poštovanje . Imam Opel Astru F 1998 godište sa ugrađenim plinom . Isti mi povremeno ne funkcionira i trokira najviše kada ga palim ujutro , tj ne mogu naštelati smjesu plina i zraka , kao niti u servisu , pa me zanima dali je možda otišla lambda na što mi u servisu za plin sugeriraju te kako to mogu provjeriti . LP.

ODGOVOR:

Na Vašem motoru najprije morate provjeriti kako motor radi na benzin . To znači da morate provjeriti mehaničko stanje motora ( faza, kompresija ) , sustav ubrizgavanja ( sve senzore motora, davače impulsa, mjerače, aktuatore ) , sustav za stvaranje iskre na svječicama ( kablove, svjećice, bobinu ) . Kada sve što sam naveo bude ispravno možete ispitati i plinski sustav. Ako i tada bude problema moguće neispravnosti su ; filteri, cijevi dovoda goriva, isparivač, plinski injektori, emulator , električna instalacija.

na vrh Povratak na vrh

SEAT TOLEDO 1,6 i.- NE OTVARAJU SE PROZORI

Datum objave: 06.08.2011 22:49:22
Slika
PITANJE:

imam seat toledo 1.6i 95.god.benzinac.Promjenio sam sklop koji se nalazi ispod zadnjeg sjedala iza vozaca jer mi se nije otvarao jedan prozor.Nakon promjene ne otvara se niti jedan prozor.Vratio sam svoj stari sklop ali sada ni on ne otvara prozore.Mislim da je jedan prozor u krat. spoju i da je izgorio osigurac ili osiguraci ali pregledom svih osig.koji su dostupni mom oku niti jedan nije izgorio.Kazu mi "strucnjaci "da postoje osiguraci ali da nisu u sklopu sa svim ostalim vec da su negdje iznad relea pa cak i ispod haube negdje u motoru ali ja ih nemogu pronaci.UPOMOC velike su vrucine a auto nema klime i nije kabriolet.

ODGOVOR:

Ne postoje dodatni osigurači za podizače stakla . Svi osigurači su na jednom mjestu a releji su također u neposrednoj blizini osigurača. Provjerite da li dolazi struja do sklopa koji ste mijenjali .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO NEXIA 1,5 i.- GUMICE NA KOČIONIM ČELJUSTIMA

Datum objave: 06.08.2011 22:39:07
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Daewoo Nexiu GLE 1.5 8v 55kw 75ks 1995 godište. Problem je slijedeći; potrošile su se gumice na kočionim čeljustima, kupio sam nove gumice tzv kit za kočnice u trgovini ali one nisu ni slične, gledali su u trgovini gumice za daewoo i za opel ali nijedne nisu odgovarajuće. Na mom autu imaju limene čepove na klipičima a na kupljenim gumicama su duplo manji i plastični čepovi. Kakve gumice idu na te čeljusti, od kojeg modela pašu, gdje i kako da to tražim? Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Potrebne dijelove ( gumene brtve kočnice ) nemojte kupovati u nekim trgovinama autodijelova .  Navedeni dijelovi moraju biti originalni . To možete nabaviti u ovlaštenom skladištu dijelova Daewoo . Potrebno je samo navesti tip vozila i broj šasije.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 1,5 i.- CRVENA LAMPICA ULJA

Datum objave: 06.08.2011 22:36:50
Slika
PITANJE:

Poštovani Gosp. Meić Zahvaljujem na prva dva savjeta,sve je to sad popravljeno,ali sad je došao novi problem... U pitanju je Mazda 323f 1.5 1997 god. i problem je ovakav...danas pri vožnji prema doma,dok sam skretao u malo oštriji zavoj nakratko mi se upalila crvena lampica za ulje (na nekih pola sekunde) i ugasila se...drugi put se upalila pri skretanju na parkiralište na isti način...upali se na pola sekunde pa se ugasi...malo sam zapaničario pa sam provjerio ulje u motoru da ga nema premalo,ali na onoj štangici sam vidio da ga ima dovoljno. Ulje i svi filteri su mjenjani prije 2500-3000 kilometara...ne usudim se ići nikuda sa autom da nebude većih problema,pa me zanima što bi to moglo biti i jeli sigurno se voziti s takvim problemom pošto mi je auto na neki način neophodan Hvala unaprijed,i veliki pozdrav

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije bih izmjerio tlak ulja u motoru . Ako je tlak ulja dobar vozio bih dalje bez brige . Prvom prilikom ispitao bih indikator ulja i električnu instalaciju od motora do instrument ploče .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,6 16V - DETONACIJE IZ USISNOG KOLEKTORA

Datum objave: 06.08.2011 22:24:59
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine,imam jedno pitanje ako mi ikako mozete pomoć,unaprjed hvala.Imam golfa 4 1.6 16v,kad krecem ponekad mi poćne pucat iz leptira na usisu,a dok vozim auto uopce nema snage,kad mu dan gasa vise jednostavno ga zagusuje i pocne se kao gasit,vozin ga na 3000 okretaja na vrhu gasa ide mozda 60 km na sat,jel mozda problem u pumpi goriva jer i ona cas se cuje da zuji cas ne ili mozda u halovom davacu jer mi ga na kompjuteru ocitava kao gresku,ili je pak nesto trece,unaprijed hvala puno

ODGOVOR:

Ako čujete detonacije iz usisnog kolektora uzrok je krivo paljenje . Moguće neispravnosti su : faza motora, kablovi, boboina, elektronika paljenja . Najprije bih provjerio fazu motora i kompresiju . Nakon toga bih ispitivao pojedine dijelove sustava paljenja i to : svjećice, kablove, bobinu, leptirasti ventil, senzor radilice, ECU centralu.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 1,4 i. - NA BENZIN RADI LOŠE

Datum objave: 06.08.2011 18:30:52
Slika
PITANJE:

Postovanje, Posjedujem Citroen C3 1.4i SX,2006god,sa prijeđenih 240000km,i ugrađenim plinom marke Tartarini. Automobil vozim od prvih kilometara i nikada nije vožen na kratke relacije i uglavnom automobil je u dosta dobrom stanju s obzirom na broj prijeđenih kilometara. Ali vozilo ima jedan problem koji već mjesecima ne mogu otkloniti. Radi se o tome da na plinu radi savršeno a na benzinu ne radi nikako. Simptomi su (dok je na benzinu) da trokira, ne vuče, guši ga nešta, jako teško se može krenuti, radi kao na 3 cilindra tj. nepravilno radi, potrošnja na displayu (trenutna) doseže i do 35L/100km a dok je na plinu pokazuje maksimalno do 18L/100km. Povremeno se upali žuta žarulja od elektronike sa informacijom na displayu: Antipollution Faulty koja se nekada zna sama od sebe ugasiti, nekada svjetli i do 5 dana pa se ugasi i slično.(Lexia i Bosch kod dijagnostike nekada pokažu greške lambda sondi). U ovlaštenom servisu Citroen su mi rekli da su injektori (dizne) loše jer se auto većinom vozi na plin i injektori su promijenjeni(Valeo original). I nakon zamijene injektora motor je radio preodlično (bio sam presretan jer sam mislio da sam riješio problem). Ali moja sreća je trajala nažalost samo oko 150km da bi počelo opet trokiranje, gušenje, prilikom kretanja se osjeća neugodni miris goriva iz ispušnog sistema (kao i prije zamjene injektora). U međuvremenu je promijenjena i pumpa goriva, izmjeren pritisak pumpe (koji je oko 3,8bar). Danas smo skinuli katalizator koji je bio jako začepljen i trenutno je kat odstranjen ali sve je ostalo isto. Da li bi ste mogli iznijeti Vaše mišljenje o čemu bi se moglo otprilike raditi jer ja sam van pameti jer stvarno više ne znam šta uraditi. Jedino da još zamjenim lambde ali uopće mi nije jasno zašto da ih mijenjam ako na plinu radi sve super?? Ili ipak one mogu biti uzrok, ili bi moglo biti do instalacije, ili,... Da još navedem da su servisi rađeni uvijek redovno prema propisima a od kvarova na motoru na otprilike 50000km je bila brtva glave i ugrađeno novo računalo i ništa više. Pozdrav i unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Za Vaše vozilo sigurno postoji rješenje . Najprije treba obaviti kompletno ispitivanje svih komponenata sustava elektronskog ubrizgavanja , ispitivanje sustava za stvaranje iskre na svjećicama, ispitivanje mehaničkog sustava motora. Kod mehaničkog sustava mora biti dobra kompresija, faza i zabrtvljenost usisnog kolektora. Iskra na svjećicama mora biti dobra. Sve komponente sustava ubrizgavanja moraju biti ispravne . Moguće neispravnosti su : senzor položaja leptirastog ventila, ECT senzor, IAT senzor, MAP senzor, mjerač protoka zraka, električna instalacija od motora do ECU računala, senzor radilice, lambda sonda, ECU centrala. Osnovni zadatak servisa je da točno utvrdi sve neispravnosti i da predloži rješenje . Nakon obavljenih radova Vaše vozilo mora biti ispravno.

na vrh Povratak na vrh

MITSUBISHI GALANT 2,5 V6 - ZATRESE SE I SMANJI OBRTAJE

Datum objave: 05.08.2011 23:04:01
Slika
PITANJE:

Pozdrav veliki za vas najbolji ste i jedinstveni. Naime imam problem sa mitsubishi galantom 2000 godiste 2.5 v6 120 kw. Kad auto radi na stangasu svako mozda tri cetiri sekunde blago se zatrese motor i smanji obrtaje malo, kad se doda gas i obrtaji skoce nista se ne primjeti. Posle startovanja i predjenih stotinjak km u voznji se dogadja da se motor trese pri dodavanju gasa. Na dijagnostiCI nema gresaka. S tim da motor do tih stotinjak km radi odlicno i prima gas i sve. Ponekad se desi kod preticanja, kad tiptronikom vratim manju brzinu da se upali servisna lampica i TLC. Kad se auto ugasi pa upali nema nikakvih lampica. Hvala unaprijed na odgovoru

ODGOVOR:

Vašim vozilom bi se trebao baviti i obaviti pojedina ispitivanja . Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, aktuator minimuma, tlak goriva, regulator tlaka goriva, filteri, senzor položaja leptirastog ventila, leptirasti ventil, zabrtvljenost usisnog kolektora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( izostanak iskre u kritičnom momentu ), injektori, EVAP ventil rezervoara, senzor brzine vozila, senzor apsolutnog tlaka BARO, električna instalacija od motora do ECU centrale, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 1,8 16V - KATALIZATOR

Datum objave: 05.08.2011 22:52:29
Slika
PITANJE:

auto doktore pomagaj,na autu citroen picasso xsara 1.8 16v 2001 god da li se moze skinuti katalizator i da li ga je bolje skinuti ili reparirati posto nikad nije menjan,zbog lambde sonde,i da li se moze raditi chip tjuning i do koliko se konja moze dobiti,i sta se uz chip tjuning treba jos odraditi,i zbog cega moze da se gepek nece otvara ponekad skroz cak se ne cuje ni zvuk kada se pritisne dugme za otvaranje,unapred hvala.

ODGOVOR:

Vijek trajanja katalizatora jeoko 100.000 km . Nakon toga on nema više tako dobar učinak . Bolje je da ugradite odgovarajući zamjenski novi katalizator jer bez katalizatora lambda sonda na radi dobro. Chip tuning se može raditi i na benzinskom motoru ali se ne isplati jer se ne može postići efekt kao na HDI motorima. Na Vašem vozilu se na taj način može povećati snaga motora samo 6% do 8% . Bravica prtljažnika može raditi otežano radi mehaničkog razloga ( istrošenje, povećano trenje ) , radi električnog razloga ( pad napona na konektoru bravice ) .

na vrh Povratak na vrh