Danas je: 30.03.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

CITROEN C3 1,4 i. - NA BENZIN RADI LOŠE

Datum objave: 06.08.2011 18:30:52
Slika
PITANJE:

Postovanje, Posjedujem Citroen C3 1.4i SX,2006god,sa prijeđenih 240000km,i ugrađenim plinom marke Tartarini. Automobil vozim od prvih kilometara i nikada nije vožen na kratke relacije i uglavnom automobil je u dosta dobrom stanju s obzirom na broj prijeđenih kilometara. Ali vozilo ima jedan problem koji već mjesecima ne mogu otkloniti. Radi se o tome da na plinu radi savršeno a na benzinu ne radi nikako. Simptomi su (dok je na benzinu) da trokira, ne vuče, guši ga nešta, jako teško se može krenuti, radi kao na 3 cilindra tj. nepravilno radi, potrošnja na displayu (trenutna) doseže i do 35L/100km a dok je na plinu pokazuje maksimalno do 18L/100km. Povremeno se upali žuta žarulja od elektronike sa informacijom na displayu: Antipollution Faulty koja se nekada zna sama od sebe ugasiti, nekada svjetli i do 5 dana pa se ugasi i slično.(Lexia i Bosch kod dijagnostike nekada pokažu greške lambda sondi). U ovlaštenom servisu Citroen su mi rekli da su injektori (dizne) loše jer se auto većinom vozi na plin i injektori su promijenjeni(Valeo original). I nakon zamijene injektora motor je radio preodlično (bio sam presretan jer sam mislio da sam riješio problem). Ali moja sreća je trajala nažalost samo oko 150km da bi počelo opet trokiranje, gušenje, prilikom kretanja se osjeća neugodni miris goriva iz ispušnog sistema (kao i prije zamjene injektora). U međuvremenu je promijenjena i pumpa goriva, izmjeren pritisak pumpe (koji je oko 3,8bar). Danas smo skinuli katalizator koji je bio jako začepljen i trenutno je kat odstranjen ali sve je ostalo isto. Da li bi ste mogli iznijeti Vaše mišljenje o čemu bi se moglo otprilike raditi jer ja sam van pameti jer stvarno više ne znam šta uraditi. Jedino da još zamjenim lambde ali uopće mi nije jasno zašto da ih mijenjam ako na plinu radi sve super?? Ili ipak one mogu biti uzrok, ili bi moglo biti do instalacije, ili,... Da još navedem da su servisi rađeni uvijek redovno prema propisima a od kvarova na motoru na otprilike 50000km je bila brtva glave i ugrađeno novo računalo i ništa više. Pozdrav i unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Za Vaše vozilo sigurno postoji rješenje . Najprije treba obaviti kompletno ispitivanje svih komponenata sustava elektronskog ubrizgavanja , ispitivanje sustava za stvaranje iskre na svjećicama, ispitivanje mehaničkog sustava motora. Kod mehaničkog sustava mora biti dobra kompresija, faza i zabrtvljenost usisnog kolektora. Iskra na svjećicama mora biti dobra. Sve komponente sustava ubrizgavanja moraju biti ispravne . Moguće neispravnosti su : senzor položaja leptirastog ventila, ECT senzor, IAT senzor, MAP senzor, mjerač protoka zraka, električna instalacija od motora do ECU računala, senzor radilice, lambda sonda, ECU centrala. Osnovni zadatak servisa je da točno utvrdi sve neispravnosti i da predloži rješenje . Nakon obavljenih radova Vaše vozilo mora biti ispravno.

na vrh Povratak na vrh

MITSUBISHI GALANT 2,5 V6 - ZATRESE SE I SMANJI OBRTAJE

Datum objave: 05.08.2011 23:04:01
Slika
PITANJE:

Pozdrav veliki za vas najbolji ste i jedinstveni. Naime imam problem sa mitsubishi galantom 2000 godiste 2.5 v6 120 kw. Kad auto radi na stangasu svako mozda tri cetiri sekunde blago se zatrese motor i smanji obrtaje malo, kad se doda gas i obrtaji skoce nista se ne primjeti. Posle startovanja i predjenih stotinjak km u voznji se dogadja da se motor trese pri dodavanju gasa. Na dijagnostiCI nema gresaka. S tim da motor do tih stotinjak km radi odlicno i prima gas i sve. Ponekad se desi kod preticanja, kad tiptronikom vratim manju brzinu da se upali servisna lampica i TLC. Kad se auto ugasi pa upali nema nikakvih lampica. Hvala unaprijed na odgovoru

ODGOVOR:

Vašim vozilom bi se trebao baviti i obaviti pojedina ispitivanja . Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, aktuator minimuma, tlak goriva, regulator tlaka goriva, filteri, senzor položaja leptirastog ventila, leptirasti ventil, zabrtvljenost usisnog kolektora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( izostanak iskre u kritičnom momentu ), injektori, EVAP ventil rezervoara, senzor brzine vozila, senzor apsolutnog tlaka BARO, električna instalacija od motora do ECU centrale, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 1,8 16V - KATALIZATOR

Datum objave: 05.08.2011 22:52:29
Slika
PITANJE:

auto doktore pomagaj,na autu citroen picasso xsara 1.8 16v 2001 god da li se moze skinuti katalizator i da li ga je bolje skinuti ili reparirati posto nikad nije menjan,zbog lambde sonde,i da li se moze raditi chip tjuning i do koliko se konja moze dobiti,i sta se uz chip tjuning treba jos odraditi,i zbog cega moze da se gepek nece otvara ponekad skroz cak se ne cuje ni zvuk kada se pritisne dugme za otvaranje,unapred hvala.

ODGOVOR:

Vijek trajanja katalizatora jeoko 100.000 km . Nakon toga on nema više tako dobar učinak . Bolje je da ugradite odgovarajući zamjenski novi katalizator jer bez katalizatora lambda sonda na radi dobro. Chip tuning se može raditi i na benzinskom motoru ali se ne isplati jer se ne može postići efekt kao na HDI motorima. Na Vašem vozilu se na taj način može povećati snaga motora samo 6% do 8% . Bravica prtljažnika može raditi otežano radi mehaničkog razloga ( istrošenje, povećano trenje ) , radi električnog razloga ( pad napona na konektoru bravice ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,9 DCI - ZAŠTO U TURBINI NEMA TLAKA?

Datum objave: 05.08.2011 22:49:30
Slika
PITANJE:

renault megane 1.9 dci 2002. , u leru radi normalno, neprima gas, pregledom je ustanovljeno a u turbini nema tlaka, ventil na turbini je ispravan kao i mjerač zraka, katalizator je uredu krilca na turbini ispravna. kompjuter pokazuje samo da nema tlaka u turbini, nikakvu drugu grešku, pitnje: zasto u turbini nemam tlaka?

ODGOVOR:

Radi Vaše informacije tlak ne nastaje u turbini nego na kompresorskoj strani turbine. Mogući uzroci su : mali broj okretaja turbine, neispravan intercooler, neispravne tlačne cijevi turbine, sustav za regulaciju turbine neispravan.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,9 TDI - IRITIRAJUĆI ZVUK IZ KLIME

Datum objave: 05.08.2011 22:46:51
Slika
PITANJE:

Problem sa klimom Golf V 1,9tdi 2008 god., kod uključivanja klime čuje se iritirajući zvuk " zujanje", "zavijanje", što bi mogao biti razlog, s tim naravno kad se klima isključi, sve je ok.

ODGOVOR:

Zvuk koji čujete može nastati radi : pogonske remenice kompresora, radi pogonskog remena kompresora , radi samog kompresora, radi ležaja pogonske remenice. Navedeni zvuk bih mogao vrlo lako defektirati direktno na vozilu jer ste ga Vi dosta neprecizno opisali .

na vrh Povratak na vrh

PONTIAC GRAND AM - NEMA KOMPRESIJE?

Datum objave: 05.08.2011 22:26:49
Slika
PITANJE:

imam pontiac grand am 94 godiste,nece da upali,motor se okrece prilikom paljenja varnica dolazi na svjecicu i navodno nema kompresije ni na jednom cilinderu.sta moze da bude greska i imali sanse da se moze otkloniti kvar.unaprijed zahvalan

ODGOVOR:

Ako motor nema kompresije pokušajte napraviti slijedeće : izvadite svjećice, i svaki cilindar ulijte malo motornog ulja ( cca 0,02 l ) , nakon toga startajte motor bez svjećica kako bi se ulje rasporedilo po cilindrima i klipnim prstenovima, stavite natrag svjećice, pokušajte upaliti motor . Kada motor upali u prvih nekoliko minuta na auspuh će izlaziti plavi dim. Pričekajte dok dim nestane i zagrijte motor. Ako nakon nekoliko sati motor ponovo ne upali , izmjerite kompresiju . Ako je kompresija niža od 7 bara morate obaviti popravak motora.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 207 1,6 HDI - FILTER GORIVA

Datum objave: 05.08.2011 22:13:39
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meiću, vlasnik sam Peugeota 207, 16 HDi, 90 ks, iz 2007. godine s 52.000 km. Na putnom kompjuteru nedavno mi se upalila lampica s upozorenjem da u filteru goriva ima vode. Supruga je otišla u ovlašteni servis gdje su joj samo ispraznili filter, na kojemu je na dnu bilo nešto vode i nečistoće, bez zamjene istoga. Serviser je istovremeno napomenuo da nam je to mogao napraviti i svaki automehaničar, a da možda ne bi bilo lože isprati i rezervoar goriva, u kojemu se znaju nakupiti nečistoće, zbog točenja goriva na raznim benzinskim postajama. Nakon toga tražio sam u knjižici s uputstvima za održavanje vozila podatak gdje se nalazi taj filter goriva, jer je serviser rekao da se nalazi u zadnjem dijelu vozila. U knjižici nema, a meni je uopće čudno da se filter goriva nalazi u zadnjem dijelu, a ne kod motora. A na jednom forumu sam danas pročitao da Peugeot 207 uopće nema filtera goriva. Da li je to istina? A ako ima, gdje se uopće nalazi? I da li je uopće uputno davati nekom mehaničaru da mi ispere rezervoar? Shvaćam da se u 4 godine korištenja u njemu i moglo nakupiti nešto nečistoće i vode, ali zato i postoji filter goriva, koji to rješava. Jer signurno nije isto isprazniti rezervoar, ili filter goriva. Zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Filter goriva se nalazi na samom motoru . Filter ima plastično crno kućište u kojemu se nalazi uložak filtera . Ukoliko se navedeni indikator ne bi u dogledno vrijeme opet upalio ne morate čistiti rezervoar . Čist rezervoar i redovita izmjena filtera goriva štite skupu visokotlačnu pumpu i dize od oštećenja i istrošenja . Vas štite od izuzetno velikog troška za reparaturu pumpe ili za izmjenu diza .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,8 D - TERMOSTAT

Datum objave: 05.08.2011 22:10:09
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Na Escortu 1.8 diesel karavan iz 1991.g. mi i sad kad je vani toplo teško postiže normalnu temperaturu, uvijek je ispod sredine skale, tako da još nisam čuo dali uopće radi ventilator. Možda je prijašnji vlasnik izvadio termostat? Ili može biti neispravan tako da je stalno otvoren? Može li se vađenjem termostata prikriti neki drugi kvar? Ako je stvar u termostatu, koju marku kupiti, koji se pokazao pouzdanim? Sutra bi trebao na dulji put, pa vas molim brzi odgovor (do 15 i 30). Unaprijed zahvaljujem Saša

ODGOVOR:

Termostat motora se obićno vadi kada se motor malo pregrijava . Dobro bi bilo da provjerite da li postoji termostat i ako postoji da li je ispravan . Najbolje bi bilo da ugradite originalni termostat jer je najkvalitetniji . Takav termostat možete kupiti u svim Ford skladištima i trgovinama dijelova.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - SUSTAV ZA PRANJE STAKLA

Datum objave: 05.08.2011 22:04:38
Slika
PITANJE:

Pozdrav, vozim ford fiestu 98 godiste bazni model, imam problema sa sustavom za pranje stakla, naime ne radi mi zadnja prskalica za vodu kad ukljucim prakidac na volanu, ostalo mi normalno radi, kad stisnem prekidac prema sebi dva puta trebalo bi prskati vodu ali umjesto toga se ukljuce prednji brisaci i ne sprica vodu, provjerio sam prekidace oni rade i relej radi normalno (bar tako izgleda jer sam ga otvorio), protok vode kroz zadnje spricaljke radi jer sam premostio od prednjih na zadnje da vidim dali je mozda zacepljeno ali nije, pumpa za vodu radi ako ima jedna samo jer na pradnje staklo mi normalno sprica ili ima dvije to neznam. Molio bi vas ako mi mozete pomoci sta bi bilo kvar! Hvala Pozz

ODGOVOR:

Sve što ste naveli izgleda logično ali ipak nešto nije u redu. Prema Vašem opisu krenuo bih od posude za pranje stakla . Ispitao bih električnu pumpicu ili pumpice, provjerio bih ispravnost cijevnih vodova, provjerio bih tlak koji stvara pumpica, provjerio bih mlaznicu . Na kraju bih provjerio i sam prekidač na volanu. Kada se isti upali struja mora dolaziti do električne pumpice. Provjerite da li ispravno aktivirate sustav za pranje zadnjeg stakla. Precizniji odgovor i prijedlog rješenja mogu dati nakon neposrednog uvida na samom vozilu.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 - KOTAČI STOJE KOSO

Datum objave: 05.08.2011 19:59:26
Slika
PITANJE:

Poštovani, jako sam sretna što sam naišla na vašu stranicu. Naravno da me velika nevolja natjerala da potražim odgovore na internetu. Opisala bi ukratko (ako je to uopće moguće) probleme. Do sada nisu uspijeli riješiti niti ustanoviti kvar. Naime, imam Peugeota 306/98g., 203000 km. Ugrađena mu je naknadno klima (ima mali kiler ispred velikog kilera). u zadnje 4 godine se diže temperatura motora iznad 100 pa sve do kraja kada se i upali lampica "stop" i moram stati dok se ne rashladi. Nisu uspijeli to riješiti, jedino kaj su napravili je da su maknuli termostat da voda non-stop cirkulira. Sada na otvorenoj cesti dođe do 100 stupnjeva, a po gradu se drži do 90. Ako možete pomoći kako to riješiti. Slijedeće; zadnji kotači gornji dio se nakosio prema unutra. Na neravninama kao da zadnji dio hoće negdje pobjeći. Rekli su ležajevi, pukao most, napravi špur (a odozada se ne radi špur), molim pomoć i za to. I još jedno pitanje. Danas sam mijenjala desnu kuglu jer je lupalo i imalo lufta. Sada tog lupanja nema. Vozila sam po autoputu pa sam obratila veću pažnju. Primjetila sam da u velikom lijevom zavoju kod brzine 50-70 km/h se osjeti lupkanje pod mojom lijevom nogom. kada sam bila na ravnom dijelu išla sam oko 100 km/h, otpustila papučicu gasa i naglo dodala gas, pri tom je počelo puno jače lupkati i kao podrhtavati. Eto to su moja tri velika problema. Zahvaljujem na bilo kakvim smjernicama kako to riješiti. Oprostite što nisam bila kratka kako sam obečala. Pozdrav P.S. Samo još nešto. Pali mi se povremeno lampica motora. Na dijagnostici nisu uspijeli otkriti što je.

ODGOVOR:

Na samom početku bih Vas pitao kakva je bila temperatura motora prije nago što ste ugradili klima uređaj ? Činjenica je da vozilo kao što je Vaše treba imati veći hladnjak kada ima ugrađen klima uređaj . Razlog tome je što ispred hladnjaka motora stoji kondenzator klima uređaja . Isti smanjuje efikasnost hladnjaka motora jer smanjuje cirkulaciju zraka naročito na otvorenoj cesti. Drugi uzrok može biti nečist hladnjak i smanjen protok kroz sam hladnjak , pumpa za vodu , brtva glave motora. Najbolje bi bilo ponovo demontirati kondenzator i na taj način utvrditi da li je to uzrok.  Lupanje koje osjetite može nastati radi : pogonske osovine, homokinetičkog zgloba, oštećene felge ili gume, istrošenog pojedinog dijela ovjesa, zračnosti na hvatištu ovjesa . Ovo bi trebalo provjeriti što prije . Detalji koje ste naveli u vezi zadnjih ovjesa povezano je s istrošenjem ležajeva zadnjih osovina . Rješenje je reparatura zadnjeg ovjesa . Za to postoji set za reparaturu. Nakon zamjene seta ovjes je opet ispravan a kotači stoje okomito kao na novom vozilu . Optiku ( špur ) ne treba raditi jer Vaše vozilo ima krutu osovinu . Ovakve radove smo već puno puta radili tako da su nam poznati svi detalji s tim u vezi .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,1 S - NE RADI DOBRO NA PLIN

Datum objave: 05.08.2011 19:41:47
Slika
PITANJE:

G.Meic prvo da vam se puno zahvalim za portal Imam golf 1.1 1980 benzin+plin lovato Problem je taj sto motor ne radi kako treba na plin na zagrejanoj temperaturi kad su potrosaci ukluceni (svetla,radio)on secka radi jedan tempo i na 1desetinka sekund secne i produzava saradom i posle opet vo jedan minut mozda 2do4 puta mozda i vise i to se oseti i napred pred motor i na auspuh pozadi a na auspuh mi izadje mesan dim malo sivi malo crni a na sam start kad je motor hladan kad se upali na auspuh izadje beli dim i posle prestaje po 2sekundi Ali u zadnje vreme motor kad je na veliki obrtaji u trecoj brzini na ravan put bez ugornine ili udolnine on ednostavno prekida sa rad za 1desetinka sec i kad otpustim pedalu za gas on produzava sa radom a kad je u leru parkiran isto pod velike obrtaje on secka ali poceo je i da gasne u voznji i kad ga upalis daje signal kao da nema gorivo i opet ugasne Po nekoliko pokusaja on proradi ali to nije u redu i plus jos jedan problem osetim kad ga treba da upalim na kljuc na onaj prvi momenat on malo kasnije vergla i moze i da prestane ali to se ne desava cesto vec vrlo vrlo retko E sad menjao sam mu razvodnu kapu svekjice NGK pred 6 meseci platinu dosad mozda 3 do 4 puta sam menjao poslednju sam stavio pred 3 meseci ali ne ja sam nego ovi majstori Akumulator u odlicnu stanju isto i alternator e sad dali je problem u palenje ili rebrasti kais se pomestio i pokvario palenje Odnapred hvala i izvinjavam se zbog jezika ali ja sam iz Makedonije

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu najprije morate urediti mehanički sustav motora . To znači : podesiti ventile, izmjeriti kompresiju ( mora biti veća od 9 bara ) , provjeriti fazu motora, provjeriti propuštanje usisnog kolektora, točno podesiti kut predpaljenja ) . Nakon ovoga provjerite ispravnost kablova za svječice, svjećica, razvodnika paljenja . Kada ste postigli da sve navedeno bude u redu i da motor odlićno radi na benzin , možete ispitivati plinski sustav . Na plinskom sustavu ispitajte filtere, cijevi za gorivo, mješač plina, isparivač , na kraju treba podesiti ispravno količinu plina na leru i kod povišenog broja okretaja motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,5 TD - DIJAGNOSTIKA VODOM ??

Datum objave: 05.08.2011 19:26:46
Slika
PITANJE:

Postovanje, imam Opel Omegu 2.5 td (BMW - ov motor)2000 g.p., problem je sto auto kad je vruc nece da upali, tj samo vergla. Rekli su mi da probam hladnom vodom politi Bosch pumpu i ako onda upali znaci da je treba mijenjati. Zanima me da li je zaista potrebno mijenjati Bosch pumpu ili se moze pomjeriti ugao paljenja i tako rijesiti problem? Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Mogući uzroci otežanog paljenja su : zrak u sustavu goriva , mehaničko stanje motora ( faza, kompresija ) , dize, filteri, akumulator , elektropokretač, cijevi dovoda goriva . Tek na kraju treba posumnjati u visokotlačnu pumpu . Test s vodom ne bih komentirao jer je smiješan.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 HDI - TRI PUTA KVAR TURBINE

Datum objave: 05.08.2011 15:05:42
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Imam peugeot 307 sw, 1.6 hdi, 66kW, 2007. godina. Tri godine je bio star i imao prijeđenih 87 000 km. U zadnjih godinu dana otišla mu je tri puta turbina. Nakon prvog puta, kupio sam polovnu s vozila koji je prešao 45 000km. Ta je izdržala 4 mjeseca. Nakon toga sam istu dao reparirati u jednu prekrasnu firmu u vinkovcima, koju zbog kvalitete rada ne bi htjeo reklamirati. Isti su mi stavili novo srce turbine koje je izdržalo samo tri mjeseca. Garanciju mi nisu htjeli priznati jer su mi rekli da je unutar turbine uletjelo strano tijelo, koje naravno nisu uspjeli naći. Drugi majstor mi je iz turbine izvadio rotor, te istu zatvorio, kao i dovod ulja, te povrat ulja iz turbine, samo da se mogu voziti. Vozilo mi je bilo zatrzavalo s vremena na vrijeme dok je turbina bila ispravna, te mi i sada zatrzava dok ista nije u funkciji. Molio bi vas za vaš savjet, šta još pregledati ili zamjeniti na autu da mi se ne bi ponovio kvar turbine, te šta pregledati vezano za zatrzavanje. Mijenjao sam filter goriva, te s autom prešao bez trzanja oko 1000-1500km, nakon toga trzanje se vratilo, s time da nekada uopće ne trza, a nekada me stvarno zna izluditi. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Najčešći uzrok oštećenja turbine je nepravovremeno mijenjanje ulja i filtera za ulje, upotreba neodgovarajućeg ulja, ulazak krutog tijela na turbinsku stranu . Prilikom ugradnje druge turbine     ( nova, rabljena , reparirana ) mora se temeljito očistiti usisna strana motora, tlačna strana, intercooler, ispušni dio motora. Po potrebi moraju se očistiti i svi usisni i ispušni kanali . Mora se zamijeniti ulje u motoru, filteri . Moraju se poduzeti i sve druge kontrolne i korektivne radnje radi kojih može doći do oštećenja turbine. Uzroci trzanja motora mogu biti : zrak u sustavu goriva, loše mehaničko stanje motora, dize, MAF senzor, senzor pedale gasa, senzor tlaka goriva FRP, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, tlak turbine, EGR ventil, senzor radilice, električna instalacija od motora do ECU centrale.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 19 1,7 i. - PREBACIVANJE MOTORA

Datum objave: 04.08.2011 22:15:41
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Imam problem sa motorom renault 19 1.7 multipoint ubrizgavanje. Naime, taj motor je prebačen u R5, i dok su ga prebacivali, nisu bas sve zice spojili. Ja sam sve manje vise spojio, samo neznam koja zica se treba spojit na bobinu, ona sa 2 pipka. Gledao sam na par takvih motora, ali se ne vidi od kuda dolazi.Ako sam uspio opisati, bio bi zahvalan na odgovoru. P.S ne baca iskru, vjerojatno zbog toga. Hvala..

ODGOVOR:

Na bobinu mora dolaziti ulazni napon od 12 V a na drugi kraj bobine dolazi impuls od senzora radilice. Sve skupa je povezano s upravljačkim računalom motora iz kojega dolazi početni napon. Ne postoji shema po kojoj se može dati preporuka kao električki spojiti motor iz jednog vozila u drugo vozilo . Takvo spajanje je moguće samo na način da se neposrednim uvidom i ispitivanjem dođe do spoznaje kako spojiti pojedine električne vodove. To što Vi radite je improvizacija a ja to ne mogu preporučiti.

na vrh Povratak na vrh

FORD DIZEL - PITANJE AUTOMEHANIČARA

Datum objave: 04.08.2011 22:08:47
Slika
PITANJE:

pozdrav kolegama ciji odgovori su visoko strucni korisni i sve drugo sto se pod ovim podrazumeva.mehaniku radim od 1970god.uzadnjih 10tak god. radim fordove ali dizele vise.sada sam naisao na jedan motor kod kojeg imam problem sa paljenjem.motor je rasklopljen u novembru a zbog delova sklopljen u junu.pri paljenju nije upalijo na kljuc povukao sam ga upalijo je lako rad mu je los trokira na 4ti cilindar jer na cevi visokog pritiska 4te dizne konstatno izbacuje mehure vazduha pomesane sa naftom u obliku pene.motor radi na 3 cilindra dok 4-ta cev visokog pritiska konstantno izbacuje penu.pumpa visokog pritiska marke lukas nije reglirana dizne jesu.ja sumnjam u neispravnost pumpe v pritiska da li postoji neka fora pomocu koje cu probuditi 4-ti izlaz iz pumpe v pritiska.reglaza pumpe mnogo kosta.polovna takodje i  neizvesno musterija nema para jedva i ovo sakupio .meni najgore nije posao odradjen do kraja a samim tim nemoze da se naplati i plus toga pojavice se sumnja da li sam ja sve to strucno odradijo.

ODGOVOR:

Za Vas je najvažnije da je mehaničko stanje motora potpuno ispravno ( podešenost ventila, faza motora, kompresija ) . Nakon toga je bitno da sustav goriva ne vuče zrak . Ako je neispravna visokotlačna pumpa ( a prema Vašem opisu to može biti ) , problem nije Vaš nego vlasnika vozila. Objasnite da mehanički popravak motora nije povezan s lošim stanjem visokotlačne pumpe . Za uređenje visokotlačne pumpe potrebno je koristiti uslugu specijaliziranog servisa .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 TD - NE RADI USMJERIVAČ ZRAKA

Datum objave: 04.08.2011 22:03:37
Slika
PITANJE:

Poštovani! imam ford mondeo 1997 godište td 1.8. ne radi mi usmjerivač zraka u kabini, samo puše na vjetrobransko staklo. neki mi kažu da su u pitanju nekakvi vakumi. molim za pomoć! Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Točno je da Vaše vozilo koristi podtlak za upravljanje komandama sustava grijanja i ventilacije. Uzrok mogu biti cijevni vodovi za vakum, pojedine zaklopke, pneumatski ventili koji pomiću zaklopke . Neposrednim uvidom na vozilu mogao bih točno reći što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 320 CLK - ABS,BAS,ESP

Datum objave: 04.08.2011 20:35:53
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meić radi se o CLK 320 98 godište. Problem se pojavljuje najčešće kad je vani kiša i vlažno. Naime pale se lampice ABS, BAS,ESP i to redom jedna za drugom. Nakon što ugasim u upalim auto greška nestane na kratko ali se opet kroz neko vrijeme pojavi. Jako rijetko prijavi grešku kada je suho vrijeme. Jednom prilikom je bunker bio pun cca 150 kg robe i greška se nije mogla resetrati ni gašenjem auta i ponovnim paljenjem sve dok nisam ispraznio bunker. nakon toga greša s nije više pojavljivala (bilo je suho vrijeme). Molim Vas za bilo kakvu pomoć

ODGOVOR:

Sve što ste napisali i opisali ukazuje na grešku sustava ABS-a . U ovom slučaju najprije bih ispitivao električnu instalaciju i konektore sustava ABS-a . Nakon toga bih provjeravao sve senzore na kotačima, ležajeve kotača . Na kraju bih provjeravao hidroagregat i upravljačko računalo ABS-a .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G - PROBLEM VOLANA

Datum objave: 04.08.2011 19:22:11
Slika
PITANJE:

Opel Astra G 2000 god. 4 vrata. Problem je u tome što se volan puno teže vraća kod punog motanja te se kod pomicanja volana lijevo desno na mjestu dok je vozilo ugašeno čuje, osjeti lupkanje koje se prenosi na sam volan. Zamjenio sam kugle, krajnike, i stabilizatore..jedino još vozilo nisam vozio na špur. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije bih provjerio mehaničko stanje zubne letve i mehanike volana , možda je deformirana zubna letva. Ako je s volanom sve u redu provjerio bih ima li zračnosti na pojedinim dijelovima ovjesa. Na kraju bih napravio optičko podešavanje ovjesa ( špur, zatur, nagib ) .

na vrh Povratak na vrh

FORD SIERRA 1,6 - NE ŠALTA UNAZAD

Datum objave: 04.08.2011 19:12:50
Slika
PITANJE:

Vlasnica sam Ford Sierre 1.6 80ks stare 20 godina. Javio se problem s mjenjačem; nemogu ubaciti mjenjač vozila za vožnju unazad usprkos pritiskanju spojke. Kada je automobil ugašen "operacija" je izvediva. Da li je se može dodatno kao hitna pomoć učiniti nešto s otpuštanjem spojke? U druge brzine pritiskom na kvačilo (koje lovi čisto na dnu, odnosno na kraju) promjene brzine su moguće.

ODGOVOR:

Spojka ne smije hvatati čisto pri dnu i to je razlog radi kojega ne možete šaltati rikverc . najprije bih provjerio ispravnost komanda spojke a tek nakon toga bih posumnjao u ispravnost same spojke. Navedena provjera je vrlo jednostavna i kratko traje.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 16V - KNOCK SENZOR ?

Datum objave: 04.08.2011 19:03:12
Slika
PITANJE:

Pozdrav, otac mi vozi Astru G 1.6 16v 1998 X16XEL u jednom trenutku mu se pojavila žuta lampica i on naravno ode majstoru koji mu kaže da je stradao knock senzor i zamjeni mu ga, ali greška se vrlo brzo ponovo pojavila i odemo kod drugog mastora koji kaže da je previše¸zategnut pa proba ponovo i naravno na kraju nam kažu da da je dijagnoza zamjena ECU-a motora. Auto manje-više uredno radi već neko vrijeme, primjetili samo da je vuča nešto slabija ali to je jedino. Možda još da napomenem da je otac mijenjao auspuh malo prije pojavljivanja lampice. Kada sam ga ja prikopčao na dijagnostiku pojavile su se dvije greške i to: P0325 - Knock Signal Circuit (00) - Not present P0607 - Knock Control Module; Replace Electronic Control Unit (ECU) (00) - Not present Bio bih zahvalan za odgovor da li je ovo stvarno ECU ili može biti neki drugi kvar. Hvala uanprijed

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogao bih dati tek nakon pregleda vozila . Sada mogu samo komentirati navedene probleme prema Vašem opisu. Kada se utvrdi bilo koji kvar putem kompjutorske dijagnostike to se ne uzima točno nego se obavlja pojedinačno ispitivanje dijela ili dijelova koji je očitao dijagnostički kompjutor . Na osnovu toga se nalaz kompjutora potvrđuje ili demantira. U ovom slučaju bi trebalo zatražiti mišljenje i drugog servisa kako nebi nepotrebno stvarali troškove. Dakle sve što ste naveli može biti točno ali i ne mora .

na vrh Povratak na vrh