Danas je: 30.01.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

TOYOTA AVENSIS 2,0 D4D - VLAGA U FAROVIMA

Datum objave: 02.08.2011 17:33:17
Slika
PITANJE:

Standardni pozdrav za rubriku i osobito za kvalitetu odgovora. Ima toyotu Avensis 2.0 D2D motor, SOL oprema, 2006. godina, redovito servisiran u ovlaštenim servisima (koliko su ovlašteni nisam siguran). Na staklima farova (ksenon) zamjećujem kondenziranu vlagu, osobito na desnom faru. Do sada nisu mijenjane žarulje (nije bilo nikakvih intervencija po pitanju farova). Da li je dotičnu vlagu moguće ukloniti i eventualno popraviti silikonski spoj? Pozdrav,

ODGOVOR:

Pokušaj uklanjanja vlage je svakako vrijedan truda jer je alternativa drugi far. Ako pristup uklanjanja vlage nije moguć brisanjem , može se pokušati vrućim zrakom. Tada treba paziti da se ne rastope plastićni dijelovi fara.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,0 E - ČIM SE DA GAS, UGASI SE

Datum objave: 02.08.2011 17:30:46
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine imam audia 100 1994god 2.0E poluinejction, auto mi na leru radi savrseno, ali cim mu dam gasa on zatrokira i ugasi se. Jeli problem do pritiska pumpe goriva ili do karburatora ili do neceg treceg. Hvala

ODGOVOR:

Vaše vozilo nema karburator nego mono injektor. To znači da je sustav dobave goriva elektronski. Mogući uzroci su : tlak goriva, filteri, regulator tlaka goriva, injektor, potenciometar leptirastog ventila, senzori motora, mjerač mase zraka, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, električna instalacija, mehaničko stanje motora, ECU centrala. Najprije bih ispitao tlak goriva .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 i. - GORI EPC LAMPICA

Datum objave: 02.08.2011 17:23:02
Slika
PITANJE:

Vozim škodu fabiu 1,4 2000g. 50kw Kad se motor zagrije pali mi se EPC lampica i gas nakon toga više ne reagira. Nakon ponovnog paljenja kad je motor ugrijan gori EPC lampica i gas ne reagira

ODGOVOR:

Nakon dijagnostike motora mogao bih točno navesti uzrok i predložiti rješenje. EPC ( Electronic Power Control ) se pali kada postoji greška u sustavu elektronskog ubrizgavanja goriva ( tlak goriva, injektori, pojedini senzori motora, davači, aktuatori ) ili kada sustav za stvaranje iskre na svjećicama ne radi ispravno .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI- KVAČILO LUPKA?

Datum objave: 02.08.2011 17:18:32
Slika
PITANJE:

poštovani, vozim ford mondeo 2.0 tdci 2003g. imam problem sa kvačilom konstantno lupka kad, mislim da je problem u zamašnjaku, zanima me šta je još potrebno promjeniti kad se mjenja zamašnjak i koliko otprilike sve to košta. unaprijed hvala..

ODGOVOR:

Točan uzrok što lupa mogu reći nakon neposrednog uvida na vozilu. Ako to ne uspijete riješiti javite se iza 22.08.20011. kada se vraćamo s G.O. Uz zamašnjak se po potrebi mijenja i set spojke ( ako je potrebno ) . Cijenu zamašnjaka možete saznati u svakom boljem dućanu autodijelova kada navedete broj šasije vozila.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 i. - KATALIZATOR I LAMBDA SONDA

Datum objave: 01.08.2011 21:35:35
Slika
PITANJE:

Hvala vam na prijasnjem odgovoru,pomogli ste mi i otkloni sam manji kvar na ventilu.Imam jos jedno pitanje naravno ako ste u mogucnosti da odgovorite.DA li lambda sonda ima funkciju ako nema katalizatora tj.skinut je sa vozila,posto cest uzrok lose vuce bude raspadnut katalizator,i zato je skinut prije nekih godinu dana.Unaprijed zahvalan u pitanju je ford mondeo 1998, 85 kw 1.8 benzin-plin sekvent.

ODGOVOR:

Lambda sonda može raditi i kada nema katalizatora . Međutim ista puno bolje radi kada katalizator nije skinut . Katalizator ima povratno djelovanje na lambda sondu radi kojega ona bolje radi .

na vrh Povratak na vrh

BMW E36 318 i.- KONTROLNA PLOČA

Datum objave: 01.08.2011 19:13:54
Slika
PITANJE:

imam bmw 318 92godina kojeg zena vozi vec duze vrijeme i nikakvih problema sa tim autom, neki dan se kontrolna ploca ugasila i ne pokazuje nista,ne mjeri brzinu i ne svjetle lampice,kupio sam polovnu kontrolnu plocu i zamjenio,sada lampice rade ali jos uvjek kazaljke nepokazuju nista,u polju gdje se nalazi kilometraza pise da treba nekakav cod (code) neznam sta treba napravit da kontrolna ploca proradi,ja bi vas molio ako mi mozete pomoc.

ODGOVOR:

Kontrolna ploča treba biti točno odgovarajuća . Ako je to tako ista se treba programirati kako bi počela u cijelosti funkcionirati. Za to treba upotrebiti BMW mototester .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 2,2 i. - NEMIRNO RADI

Datum objave: 01.08.2011 22:06:50
Slika
PITANJE:

IMAM MERCEDESA E220 BENZINAC 1995g 110KW AUTO UPALI OD PRVE ALI MOTOR SE TRESE I NEMOZE PRIMITI GAS HOCE SE UGASIT NEMIRNO RADI POVREMENO SE CUJE MALI PUCANJ U MOTORU

ODGOVOR:

Bez pregleda vozila i potrebnog ispitivanja a prema Vašem opisu mogu navesti najčešće neispravnosti : filteri, tlak goriva, slaba iskra na svjećicama ili izostanak iskre u pojedinim momentima, senzor rdilice, senzor tlaka zraka, senzor položaja TP ventila, električna instalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 1,5 i. - POTREBNA JE DIJAGNOSTIKA

Datum objave: 01.08.2011 22:04:58
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam mazde 323f, 95.godište, snage motora 65kW, 1498 cm kubičnih. Imam nekoliko pitanja pa ću ih postaviti redom, a Vama zahvaljujem na svakoj pomoći. 1. Potrošnja ulja. Auto troši oko 2l ulja na 10000km. Probao sam sa različitim vrstama ulja, 10w40, 5w40 i 5w50, ali potrošnja je približno ista. Da li dodati aditiv ili treba raditi nekakvu generalku motora? Auto je prešao ukupno 145000 km. 2. Potrošnja goriva. Otprilike u isto vrijeme dogodio se porast potrošnje goriva sa 8l na 10l na 100 prijeđenih km i loš eko test što sam primjetio na tehničkom pregledu. Naime, i CO i HC i lambda nisu bili u redu i to u svim modovima rada motora. 3. Ne radi mi stražnji perač stakla, a poslije nekog vremena nakon toga zadnji brisač radio bi neprestano čim bi dao kontakt neovisno o sklopki na desnoj ručici pored mjenjača (i to uvijek ljeti). Zanima me da li je to povezano budući da se radi o istoj ručici (desnoj)i da li možda treba promijeniti cijelu ručicu ako je došlo negdje do kratkog spoja. 4. Da li mogu kod Vas napraviti dijagnostiku automobila i koja bi bila cijena toga? Puno hvala na savjetima i lijep pozdrav, Jurica

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je još uvijek u granicama normale. Ukoliko bi istu željeli smanjiti potrebno je zamijeniti vodilice ventila . Tada bi ostala samo potrošnja ulja na klipne prstenove. Uzroci potrošnje goriva mogu biti brojni a točan odgovor modu dati nakon dijagnostike motora. Moguće neispravnosti su : tlak goriva, injektori, ECT senzor, TP senzor, MAP senzor, mjerač protoka zraka, lambda sonda, loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, senzor bregaste osovine, ECU centrala.Stražnje pranje stakla ne radi kada je neispravna električna pumpica, kada je neispravna cijev za dovod tekućine, kada je neispravna mlaznica. Problemi s brisačem mogu biti : električna instalacija , relej brisača, prekidač brisača, programator brisača. Na Vašem vozilu možemo napraviti kompletnu dijagnostiku motora i sve ostalo što je potrebno. Cijena kompjutorske dijagnostike motora je 200,- kn . Cijena pojedinačnog ispitivanja svih komponenata sustava ubrizgavanja, sustava paljenja , mehaničkog sustava je 600,- kn .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 2,0 HDI - POVREMENA GREŠKA

Datum objave: 01.08.2011 22:00:58
Slika
PITANJE:

Postovani, prije svega sve pohvale za portal Imam peugeot 407 2.0 HDI, 2006 godiste (euro 4 motor), u zadnjih nekoliko dana javljaju se problemi, koji nisu tako cesti ali desava se. Naime, auto kada radi na leru ponekada se ugasi i takodjer se desava ponekad kada sitisnem papucicu gasa malo jace da iznad 2500 obrtaja zatrza i tada se upali zuta/narandžasta lampica (neispravan rad motora), ako smanjim gas i vozim s obrtajima ispod 2500 radi sve normalno i lampica se ugasi. Auto dobro vuce po ravnom i uzbrdo. Ponavljam, ovo se ne desava cesto, ali iritira pogotovu kada stojim na semaforu ili koloni i ugasi se. Desavalo mi se i ranije slicno i kada sam promijenio gorivo stanje se normaliziralo, sada sam tocio na dvije crke razlicite i stanje se ne mijenja. Molim Vas, dali je u pitanju gorivo ili nesto drugo, cijenio bih Vase misljenje. Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Najjednostavnije bi bilo provjeriti da li je čist rezervoar a nakon toga zamijeniti filter goriva. Ako i nakon toga ne bude poboljšanja treba napraviti dijagnostiku motora . Moguće neispravnosti su : mjerač mase zraka, senzor bregaste osovine, senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, dize, senzor temperature goriva, električna instalacija od motora do upravljačkog računala motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,3 i.- NA MAHOVE BACA CRNI DIM

Datum objave: 01.08.2011 21:42:15
Slika
PITANJE:

imam ford escort 1.3i 1997god.kod mijenjanja brzine često se događa da par sekundi neće primiti gas,zatim pri konstantnoj brzini jednostovno poćne trzati i gubiti snagu pri cemu na mahove baca crni dim.Inaće motor dobro dobro pali i mirno radi u leru a ovi problemi se dešavaju povremeno ponekad ih nema po dva tri dana.Ako me ovi problemi prate na dužoj relaciji onda mi troši dosta ulja,a ako ih nema onda ne troši ulje.

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : mehanički , hidraulični , električni.  Točan i jednoznačan odgovor mogu dati nakon pregleda i dijagnostike motora. Moguće neispravnosti su : faza, kompresija, propuštanje usisnog kolektora, filteri, tlak goriva, injektori, ECT senzor, mjerač mase zraka, MAP senzor, senzor položaja leptirastog ventila, senzor bregaste osovine, električna instalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,9 SDI - POTREBNO JE VJEŠTAČENJE

Datum objave: 01.08.2011 21:38:33
Slika
PITANJE:

vozim seat ibizu 1.9sdi auto je radio kao sat dok nisam oterao auto u servis da mi zamene zupcasti kais i sve drugo sta treba.zamenjen je zupcasti,zatezac,rolerii ostali kaisevi.kad sam dosao po auto lepo je upalio i ja krenuo kuci posle 1 km pocelo je nesto da lupka u motoru nazovem majstora i on mi kaze da vratim auto nazad.dok sam pricao sa majstorom auto je radio na leru i sve vise lupao dok nije jace lupio i ugasio se.odslepali smo auto nazad.skinuli ventil deklu i bregastu i videli hidro podizac sav izlomljen i glava ostecena.posle skidanja glave polomljen i klip.majstor me ubedjuje da nije on kriv mada sam ja ubedjen da nije nesto dobro uradio molim vas za vase misljenje. unapred hvala pozdrav dragan

ODGOVOR:

Moj točan odgovor na Vaše pitanje je moguć tek nakon pregleda i vještačenja oštećenih dijelova na Vašem vozilu. Moguće je da se to dogodio slučajno a moguće je da je uzrok nestručna ugradnja.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN AX 1,0 i. - BENZIN IZLAZI NA ČEPU REZERVOARA

Datum objave: 01.08.2011 19:03:15
Slika
PITANJE:

Postovani, posjedujem Citroen AX, 97-o godiste, 1.0, benzinac. prije neki dan sam napunio rezervoar do vrha da bih provjerio potrosnju na 100km. nakon prvih 10ak km benzin je poceo da izlazi na cepu od rezervoara. cak i kada otvorim cep benzin i dalje curi pomalo. benzin je prestao da curi tek kada sam potrosio oko 1/5 rezervoara. ovo mi se desilo prvi put od kada ga imam. radi bez greske, nemam nikakvih problema osim ovoga. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu nije ispravan sustav za odušak . Uzrok može biti ventil za ventilaciju rezervoara, cijev za odušak, čep rezervoara .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 124 300E - PROBLEMI KADA STOJI PED DANA

Datum objave: 01.08.2011 18:59:28
Slika
PITANJE:

postovani gospodine meicu mi nikako nemozemo bez vas,neznamo kako da vam zahvalimo,ali valjda ocemo nekada,imam u porodici mercedesa 124 300e benzin jaga vozim ponekada al mi se desava da kad stoji jedno pet dana i kad krenem da ga vozim pocne trokirati jedno vrijeme trza,i onda se ugasi i nemozes ga upaliti kao malose javi al nista i kad se oladi sat dva normalno upali i ode ako ga malo cesce vozis uredu je oko stoji pet dana da se ne vozi opet isto se desava.pa bi vas molio da mi objasnite o cemu se radi,pozdrav i hvala.

ODGOVOR:

Postoje brojne neispravnosti radi kojih motor ne može upaliti nakon dužeg stajanja a to su : mehaničko stanje motora ( niski tlakovi kompresije, propuštanje na usisnom kolektoru ) , pumpa za gorivo, električna instalacija od motora, filter goriva i dovod goriva, izostanak iskre na svjećicama, mjerač mase zraka, injektor za hladni start, tlak goriva, količina goriva na injektorima. Uzrok radi kojega motor ne pali je najlakše otkriti kada motor ne može upaliti. Tada treba provjeriti ima li iskre na svjećicama i ima li goriva na injektorima.

 

 

 

 

 

 

na vrh Povratak na vrh

BMW 520 2,0 i. - TROKIRA I PUCA

Datum objave: 01.08.2011 18:56:48
Slika
PITANJE:

Dobar dan .Imam bmw 520 24v 91 g auto kada krece trokira i puca dok ne prođe dvije tišuče okretaja onda je sve u redu .Zamjenjene svečice provjerene bubine na komjuteru je bil molim vas pomognite bankrotirati ču plačam pijaču

ODGOVOR:

Moguće neispranosti su : nečist rezervoar, nečisto gorivo, filteri, injektori, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, izostanak iskre na svjećicama, tlak goriva i količin agoriva na pojedinim injektorima, mjerač mase zraka, MAP senzor tlaka u usisnom kolektoru. električna instalacija od motora do ECU računala.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9TDI - TURBINA

Datum objave: 31.07.2011 17:26:48
Slika
PITANJE:

Vozim Passat 2000 godište 1.9 TDI 85KW. U zadnje vrijeme pri brzinama od 110 do 120 km/h turbina se ugasi. Nakon ponovnog pokretanja motora turbina radi normalno. Pri većim opterećenjima motora ona se jednostavno ugasi. Da li je moguće da je turbina pokvarena ili je u pitanju neki drugi kvar. Hvala.

ODGOVOR:

U većini slučajeva nije uzrok turbina nego : elektropneumatski ventili za regulaciju tlaka turbine, ventil za zakretanje varijatora koji regulira tlak turbine, senzor tlaka zraka u usisnnom kolektoru. Uz navedeno uzrok može biti i sama turbina te mjerač mase zraka , regulator količine goriva.

na vrh Povratak na vrh

VW JETTA 1,6 TD - MEMBRANA NA BOSCH PUMPI

Datum objave: 31.07.2011 17:23:50
Slika
PITANJE:

VW jetta 1,6 TD Poštovani Čemu služi membrana na Bosch pumpi na koju je prikopčana cijevčica koja dolazi iz turbine.Kada držim stalan gas c.a. 2500 okr. te isključim gum. cijevčicu nema nikakvih promjena , da li je to znak loše turbine? Vizuelno je membrana u redu ,Auto slabo vuče. Hvala!

ODGOVOR:

Navedena membrana služi da se poveća količina goriva kada turbina stvori tlak veći od 0,75 bara. Navedenim skidanjem cijevi ne možete ništa kontrolirati niti dokazati.

na vrh Povratak na vrh

VW CORRADO PG- OKRETAJI NEKONTROLIRANO RASTU

Datum objave: 31.07.2011 17:18:14
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine, moje pitanje se odnosi za automobil VW Corrado, 1989.g., kod motora je PG. Molim Vas za savjet: okretaji motora nekontrolirano rastu na leru i idu preko 2000 okretaja u minuti, a kada se iskopča struja sa ventila stabilizacije lera, onda je sve normalno. Ventil stabilizacije radi kada se prikopča direkt na struju, otvara i zatvara mehanički ventil u njemu. Unaprijed hvala na odgovoru. S poštovanjem, Željko Grivičić

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : aktuator minimuma ( IAC valve ), propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalacija od motora do ECU centrale, leptirasti ventil, senzor položaja leptirastog ventila, ECT senzor temperature, IAT senzor temperature usisanog zraka, VAF mjerač protoka, MAP senzor, tlak goriva, injektori, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 - MOTORSELBSDIAGNOSE

Datum objave: 31.07.2011 17:05:08
Slika
PITANJE:

postovanje, imam peugeota 106 95 god proizvodnje imam problem pali mi se zuta lampica u obliku slova K.(pronasao sam na netu da to znaci motorselbsdiagnose njemacki jezik predpostavljam) u gradskoj voznjili li niz neku strminu bez gasa kada kompresija drzi i nekad se desi da gas propada nakon neke vece nizbrdice. sta bi mogao biti uzrok, inace auto normalno radi, pali potrosnja je uredna. hvala

ODGOVOR:

Navedena lampica se pali kada postoji greška u sustavu za ubrizgavanje goriva ili u sustavu za stvaranje iskre na svjećicama. Moguće neispravnosti su : filteri, tlak goriva, injektori, senzor tlaka zraka , senzor za temperaturu zraka u usisnom kolektoru, mjerač mase zraka, lambda sonda, senzor bregaste osovine, probijanje visokog napona , lambda sonda, brtva usisne grane, upravljačko računalo motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II DIZEL- ZAMJENA ZUPČASTOG REMENA ?

Datum objave: 31.07.2011 17:00:29
Slika
PITANJE:

Da li mogu sam zamijeniti zupčasti remen na golfu2, diesel 1600, ako nisam automehaničar? Bi li mi mogli objasniti proceduru?

ODGOVOR:

Postupak zamjene razvodnog mehanizma je vrlo zahtijevan . Potrebno je točno poznavati princip rada , imati odgovarajuće alate za blokadu visokotlačne pumpe i bregaste osovine . Uz to treba obaviti i završno podešavanje statičkog predpaljenja s odgovarajućim alatom i komparatorom. Iz navedenog možete zaključiti da je postupak složen. Detaljan opis također ne bi pomogao . Nestručna ugradnja može izazvati ozbiljno oštećenje motora.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 MPI - PUNO RADOVA I PROBLEMA

Datum objave: 31.07.2011 16:58:18
Slika
PITANJE:

Poštovani! Posjedujem Škodu Fabiu 1.4 mpi 2001god. u koju sam prije 2god. ugradio plin i od tada počinju moji problemi.Prvo se nakon prvog paljenja počela gasiti tek nakon 2-3 puta bi upalila, zatim mi se počela paliti lampica od volana i treptaji svijetla konstantno traju a landa sonda prestane raditi nakom cca 5-6mj.promijenio sam ju 5 puta i sad kad sam kupio "navodno original" ponovno prestaje raditi čim bi prebacio na plin.Rekli su mi da je do plina ali s plinskim sustavima je sve uredu.Na benzinu jako trza i trese mašina čim se prebaci na plin tih simptoma nema.Počeo sam obilaziti majstor svaki mi je dao drugačiju dijagnozu.Promjenio sam vodenu pumpu,2 x sviječice,bobinu, senzor temperature,brtvu glave i brušena je glava,lanac i sve što ide u kompletu s njim,tremostat ,alternator štelovali su ventile par puta. Ona opet neispravno radi,zadnji mehaničar kod kojeg sam bio rekao da bi uzrok svega ovog mogao biti senzor na letvi volana.Molim vas savjet uistinu mi se više neda obilaziti majstor koji samo uzimaju novce a narade svoj posao! ZAHVALJUJEM UNAPRIJED!

ODGOVOR:

Spomenuli ste puno problema koji su Vam se događali na vozilu . Isto tako i mnoge radove koje ste napravili na vozilu. Kada postoje problemi kao što ste Vi naveli potrebno je točno obaviti ispitivanje svih dijelova sustava ubrizgavanja goriva, svih dijelova sustava paljenja. Isto tako mehaničko stanje motora mora biti besprijekorno. Kod mehaničkog sustava motora bitno je slijedeće : točna faza motora, kompresija u granicama normale, ventili imaju hidropodizače tako da ih ne traba podešavati osim prvi put kada se mijenjaju hidropodizači ili kada se radi zahvat na glavi motora, usisni kolektor kao i svi priključci ne smiju vući nekontrolirano zrak. Svi dijelovi sustava ubrizgavanja moraju biti ispravni ( pojedini senzori, davači , aktuatori ) . Dijelovi sustava paljenja moraju biti u takvom stanju da daju uvijek dobru iskru na svjećicama. Uz sve to ispravna mora biti električna instalacija i upravljačko računalo . Vjerujem da možda nije u cjelosti dobro odrađena dijagnostika motora i da zato postoje problemi koje trenutno imate.

na vrh Povratak na vrh