Danas je: 25.07.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SAVJETI - PREGRIJAVANJE MOTORA

Datum objave: 24.07.2011 12:39:04
Slika
PITANJE:

 

Upalila se lampica za hladnjak, dosuli smo antifriz, ugasila se i tako 2 puta.Navodno nije podizao temp.kazem to jer je to sluzbeni auto i svi tvrde da nije podignuta temp.Malo pre svega toga nam je na putu stradala remenica.Auto se ne vozi cesto i odrzavan je u merced.servisu.Sada menjamo glavu i sve sto uz to ide.Mene zanima da li je to sa temp moglo da se predvidi i da li je to greska vozaca ili mozda posledica predjasnjeg kvara,kada je otisla remenica.Hvala vam unapred

ODGOVOR:

Svaki vozač ima mogućnost kontrolirati radnu temperaturu motora jer za to postoji instrumant na instrument ploči. Kada temperatura motora prijeđe dozvoljenu granicu vozač bi trebao odmah reagirati , provjeriti o čemu se radi i po potrebi dalje ne voziti. U tom slučaju oštećenja na motoru nisu velika . Obično samo strada brtva glave motora i tada popravak nije skup. Ukoliko se pregrijavanje motora ne primjeti na vrijeme što je moguće , popravci su znatno skuplji . Brtva glave motora može stradati i na način ako je ranije dolazilo do pregrijavanja . Tada govorimo o postepenom oštećenju brtve glave motora. Znači to može biti posljedica ranijeg kvara.

na vrh Povratak na vrh

DACIA LOGAN - STRUČNO PREGLEDATI PRIJE KUPNJE

Datum objave: 24.07.2011 12:29:29
Slika
PITANJE:

poštovanje, imam nekoliko pitanja za vas. nasao sam auto daciu logan, 2004, s plinom, s 180 000 km za 2000 eura. zanima me ako bi uzeo takvo auto, uz neki servis jel bi mogao motor izdrzati jos nekih 100 000 km? buduci da ste vi strucnjak, da li vi imate neki auto za prodaju, dakle trazim otprilike ovako nesto, 5 vrata, 55kw, da nije stariji od 10 god, da ima prtljaznik malo veci za kolica, brzina nije bitna, klima isto tako, i da je cijena negdje izmedju 3000 i 4 000 eura? hvala lijepa, pozdrav

ODGOVOR:

Nitko ozbiljan ne može znati koliko će neko vozilo ispravno funkcionirati , naročito ako to vozilo nema priliku stručno pregledati. Realno je za očekivati da će spomenuto vozilo uz redovno servisiranje trajati i duže nego što ste Vi naveli. Važno je za napomenuti da bilo koje rabljeno vozilo treba prije kupnje temeljito i stručno pregledati . Takav pregled daje neku garanciju  i uvid u stanje vozila. Ako se na spomenutom pregledu utvrdi da nije dobra kompresija, da mjenjač ima pojačani zvuk, da volan i podvozje imaju neka mane  , tada treba odustati od takvog vozila i tražiti bolju priliku. Na žalost ne bavim se traženjem niti prodajom rabljenih vozila . Na tržištu rabljenih vozila postoji velika ponuda raznih tipova vozila čija cijena je oko 4.000 eura. Siguran sam da ćete naći nešto što Vam po veličini i kvaliteti odgovara.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,8 16V - KADA SE UGRIJE NE UBRZAVA

Datum objave: 24.07.2011 06:37:45
Slika
PITANJE:

pošovani gosp. Meić!vlasnik sam clia 1,8 16v 1991g.automobil kada je hladan savršeno vuče,ali kad se ugrije nakon 2500okretajaja se počne daviti i ne ubrzava...

ODGOVOR:

Nakon dijagnostike motora mogao bih točno reći što je neispravno . Sada mogu samo navesti moguće neispravnosti a to su : tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, filter goriva, senzor temperature motora, električnainstalacija, senzor temperature usisanog zraka, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 16V - UZROK U REZERVOARU

Datum objave: 24.07.2011 06:35:59
Slika
PITANJE:

poštovani,vozim ford focus 1.8 16v 2003 god.imam problem s autom,kad mi je količina goriva u tanku na četvrtini tanka auto počne trokirati i ne prima gas,a sad mi se to počelo dogadjat i pri punom tanku ali samo kad malo duže vozim,onda malo ohladim i nastavim dalje i ponovo ide kao da nije ništa bilo,bi li to mogao biti problem s pumpom goriva.gdje ju mogu nabaviti i koliko ona košta molim pomozite,unaprijed hvala

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu i svemu što ste naveli uzrok treba tražiti u rezervoaru . Tamo postoji sklop u kojemu se nalazi pumpa za gorivo, pokazivač za količinu goriva, usini filter, sistem cijevi za gorivo, zajedničko kućište koje objedinjuje sve što sam nabrojio. Logično je da najprije izvadite navedeni sklop i da provjerite ispravnost svakog dijela . Tek nakon toga ako će trebati razmišljajte o pumpi za gorivo. Ako ćete sami to raditi , pazite da nešto ne polomite na navedenom sklopu. Pumpu za gorivo možete nabaviti u svakom bljem dučanu koji prodaje Ford autodijelove.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,4 16V - LAMPICE ABS-a I RUČNE

Datum objave: 24.07.2011 06:33:36
Slika
PITANJE:

Poštovani, Molim pomoć oko lampica na kontrolnoj ploči. Naime nakon davanja kontakta upali se normalno nekoliko lampica no onda nakon dijagnostike umjesto jednom bipne tri puta i lampica od ručne počne treperiti dok lampica ABS-a svijetli neprekidno. Nakon paljenja ostaje isto crvena lapica ručne treperi,a ABS svijetli. Prije par dana sam bio na servisu gdje su mi promijenili komplet zadnje kočnice i glavčinu na zadjnem kotaču. Kočione tekućine ima dovoljno. Auto je SEAT IBIZA 1.4 16v SPORTRIDER iz 2005 sa redovitim servisima na svakih 15000. Budući da koči normalno mogu li voziti još par dana do odlaska na servis? LP

ODGOVOR:

Spomenute lampice svijetle jer sustav ABS nije u funkciji . To može biti povezano s radovima na zadnjim kočnicama. Glavčina koju ste mijenjali mora imati tzv. rotofoniku za sustav ABS . Ako toga nema ili ako glavčina i rotofonika nije potpuno identična kao na prijašnjoj glavčini to je razlog radi kojega ne radi ABS. Najprije provjerite to što sam spomenuo . Po pitanju daljnje vožnje možete voziti koliko hoćete jer Vam kočni sustav normalno funkcioira .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI- NEKADA NEĆE U DRUGU

Datum objave: 23.07.2011 21:24:48
Slika
PITANJE:

Postovanje, imam jedan problem koji se ne desava cesto, znaci ponekad ujutro kad pokrenem auto i ubacim u prvu brzinu nece da prebaci u drugu brzinu. Prvi put sam na silu prebacio uz zvuk zupcanika, a kada mi se drugi put desilo otpustio sam kvacilo i napravim par metara u prvoj brzini i onda u drugu prebaci bez problema. Ovo se desavalo samo ujutro tj. kada auto se duze ne vozi, mislim 10-15 sati. Inace auto je Renault Megane 1.5 dci 100ks 2004 god. presao oko 150000 km. Hvala i pozdrav

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok je spojka ( kuplung ) . U momentu kada niste mogli prebaciti u drugu brzinu lamela spojke je ostala zaljepljena za zamašnjak . Nakon što se spojka malo zagrije stanje se normalizira. Ako će se to ponavljati ćešće , treba razmišljati o demontaži mjenjača. Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

KIA RIO 1,5 i. - SENZOR BREGASTE

Datum objave: 23.07.2011 21:19:38
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Imamo Kiu Rio 1.5 ls 2001. god. Stalno se pali chek lampica i ne "vuče" kako bi trebala, kao da joj fali barem 30% snage. Bili smo nekoliko puta na servisu i rekli su da je problem u senzoru na bregastoj osovini, očistili su ga ali je i dalje problem. Da li u pitanju taj senzor ili ne i ako je da li bi ga trebala zamjeniti novim i kolika je cijena tog senzora?

ODGOVOR:

Navedeni senzor se ne čisti nego se uvijek mijenja i ugrađuje novi ( ali ako je stvarno isti neispravan ) . Servis koji ste posjetili nije dobro odradio svoj dio posla . Trebao je pregledati vozilo , ispitati sve komponente na motoru, točno utvrditi što je neispravno, predložiti rješenje i uz Vašu suglasnost otkloniti sve neispravnosti. Ovom prilikom nema smisla da navodim sve moguće potencijalne greške jer od toga nećete imati koristi jer ih može biti više.

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,4 16V - ZAMJENA SVJEĆICA

Datum objave: 23.07.2011 21:16:43
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim Fiat Stilo 1.4 16v,vozilo je na plin direktno ubrizgavanje, zanima me da li je potrebno mijenjati sviječice jel su do sad prešle 20 000 km, koristim uvijek originalne Ngk, a po održavanju je propisano 40.000 km.Da li kod vozila s plinom treba češće ili rjeđe mijenjati sviječice,hvala pozdrav.

ODGOVOR:

Svjećice treba mijenjati svakih 15.000 do 20.000 km . Iste se ne mijenjaju na pamet nego se demontiraju, pregledaju, provjeri se njihova boja, provjeri se istrošenost plus i minus elektrode i tada se odluči da li su za zamijenu ili nisu. Iz vlastitog dugogodišnjeg iskustva znam da je to dobro napraviti na svakom godišnjem servisu. Razlog tako strogog kriterija za svjećice je spoznaja da neispravna svjećica radi toliko štete motoru da se ne isplati kalkulirati za 150,- kn .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 SDI - KLEPETANJE NA LERU

Datum objave: 23.07.2011 21:15:06
Slika
PITANJE:

Poštovani, na VW Polu 1.9 SDI 2003.g. u leru se čuje nekakvo lagano klepetanje, a kada stisnem kvačilo zvuk nestane. O čemu se radi. Hvala.

ODGOVOR:

Zvuk koji ste opisali nastaje u mjenjaču . Uzrok su pojedina istrošenja , ležajevi, zračnosti na osovinama mjenjača. Najčešći razlozi za to su neredovita izmjena ulja u mjenjaču. Neposrednim uvidom na Vašem vozilu mogao bih nešto više reći o tome zvuku.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 D - ČUDNO RADI KAD JE KLIMA UKLJUČENA

Datum objave: 23.07.2011 21:13:24
Slika
PITANJE:

Mercedes c220 95 godiste, cudno radi kada je klima ukljucena Postovani gospodine Meicu, unaprijed bih zelio da vam se zahvalim za sve korisne savjete koje ovdje dajete svojim citaocima. Imam 2 problema: 1. kada ukljucim klimu auto pocne cudno da mi se ponasa, malo slabije vuce, sto kontam da je normalno, ali nekada mi se desava da auto pocne da trza kada zelim da krenem, i to pogotovo ako je dugo vozen, bas moram pazljivo da razdvojim kvacilo da se ne bi ugasio, i tom prilikom cujem neki cudan zvuk kao da nesto zakacuje ili da se tako izrazim 'klapti'. Taj zvuk se samo cuje prilikom neposrednog kretanja, kasnije nestaje, a meni kao laiku se cini kao da ima neke veze sa kardanom. 2. Zvuk motora je malo glasniji, tj. na pocetku mi se cinio ok, ali kada sam ga uporedio sam drugim vozilima tog tipa primjetio sam da je rad motora bucniji i malo brzi. Da napomenem da je na autu radjena generalka, dizne, glava motora, leteci lezaj, i mijenjana je pumpa za gorivo, pa sam razmisljao da je mozda uzrok podesavanje pretpaljenja pumpe... Nadam se da cete moci da mi date odgovore na moja pitanja...Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Svaki klima uređaj troši snagu motora i do 5 KW . Ukoliko motor mehanički nije u dobrom stanju to se jako osjeti. Ostali mogući uzroci i neispravnosti su : zrak u sustavu goriva, dize, nečist rezervoar za gorivo , filteri, senzor temperature motora, regulator količine goriva, upravljački modul visokotlačne pumpe, odstupanje u fazi motora, stanje ventila i bregaste osovine, Visokotlačna pumpa . Zvuk koji čujete mogu biti kardansko vratilo , hardi zglob na mjenjaču, spojka , križ kardana. Bučan rad motora svakako može biti ako motor nije dobro postavljen u fazu i ako nije dobro podešeno paljenje na visokotlačnoj pumpi.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,3 i. - KARBURATOR VERZIJA?

Datum objave: 23.07.2011 21:08:41
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam kadet 1.3i monopoint 89 god.sa ugradjenim gasnim uredjajem Lovato. Nikako da sredim rad na benzinu... prestara elektronika, davaci i sl. Resio sam da predjem na karburator verziju. 1. Sta sve moram zameniti da bi dobio karburator verziju. 2. Da li lovato autogas za monopoint moze raditi na karburator verziji i ako nemoze koje delove treba zameniti.. Unapred hvala. Srdacan pozdrav.

ODGOVOR:

Veći je problem ugraditi i prilagoditi da motor radi na karburator nego osposobiti da isti dobro radi s elektronskim sustavom ubrizgavanja monopoint. Ako želite ugraditi karburator treba napraviti slijedeće : ugraditi mehaničku pumpu za gorivo , ugraditi drugu usisnu granu, prilagoditi električnu instalaciju , odspojiti neke električne vodove koji idu iz kompjutora motora do mono injektora i do pojedinih senzora na motoru. Kada sve to napravite postoji velika vjerovatnost da ni tada motor neće dobro raditi . Na kraju se mora prilagoditi i plinski sustav Lovato kako bi isti radio uz pomoć karburatora. Na kraju još jednom kažem to nema logike i ne isplati se .

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,9 TD - RUČICE OD SVJETALA SE TOPE

Datum objave: 23.07.2011 21:03:59
Slika
PITANJE:

Postovanje. Vozim fiat bravoGT 1.9TD 100ks iz 98godine. Molio bi vas pomoc ako bi mi mogli objasnit zasto mi se rucice od svijetala tope? Unutra u sebi neka plastika se stopi i onda vise nemam ni svijetla (duga,kratka) samo blic imam i poziciju..I sada opet treba mjenjat rucice svijetala sta i bas nije jeftino nove su 850kn a polovne sam vec promijenio 2 puta i platio 250kn. Zarulje na autu stavljene za dugo i kratko svijetlo h1 55w.. Ventilator mi neradi u autu na brzinu 1,2,3 rekli su mi da je otpornik a ja ga nigdje nemogu nac na automobilu? I Nedavno mi se pokvario relej od grijaca i sirena.. To je stvar u elektronici i kako rijesiti svoj problem? hvala

ODGOVOR:

Prekidač za svijetla se pregrijava kada na njega dolazi prevelika struja ( velika amperaža ) . Uzrok tome je neispravan relej za svijetle ili improvizacija na električnoj instalaciji ako je netko primjenio nestručno rješenje i  prespojio da svijetla rade bez releja . Neposrednim uvidom na vozilu može se vidjeti što je uzrok . Kada ne rade brzine ventilatora koje ste naveli uzrok je elektronski modul ventilatora ( otpornik ) . Kada se isti zamijeni s novim opet ćete imati sve brzine. Ako se pokvario relej grijača ili upravljačka elektronika grijača treba neispravni dio zamijeniti , popravak rijetko kada uspije . Sve što ste naveli može se riješiti u svakom boljem servisu.

na vrh Povratak na vrh

MOTOCIKL MZ 150 ETZ- PREGRIJAVANJE BOBINE

Datum objave: 23.07.2011 20:58:33
Slika
PITANJE:

Poštovani! Kupio sam motocikl MZ 150 ETZ iz 1989. godine. Doveo sam ga u ispravno stanje, ali imam problem sa pregrevanjem bobine (indukcionog kalema). Paljenje je kontaktno, platinsko. Platinska dugmad su nova, kondenzator je novi, menjao sam tri bobine za motocikl i jednu od automobila (za klasično paljenje) i svaka se pregreva. Napon je dvanaest volti (12 V), izmenjen je regler koji je bio mehanički i stavljen elektronski od lade standard, punjenje je ispravno. Molim vas da mi pomognete! S poštovanjem, Zoran Lj. Gajić, Ul. Profesora Mihala Filipa 81 22300 Stara Pazova

ODGOVOR:

Dozvoljena temperatura bobine je 60°C . Ako je temperatura znatno veća treba razmisliti da li električni sustav dimenzionalno odgovara ugrađenoj bobini . Na žalost nemam bazu podataka za motocikle . Moje subjektivno mišljenje je da bobina mora biti točno odgovarajućih karakteristika za Vaš motor .  To znači da bobina mora u primarnom namotaju davati točno određeni napon a isto tako i na sekundarnom namotaju . Ako postoje veća odstupanja može doći do povišenog zagrijavanja bobine.

na vrh Povratak na vrh

CHRYSLER GRAND CHEROKEE 3,1 TD - KAKO SPOJITI UTIKAČE?

Datum objave: 23.07.2011 20:53:26
Slika
PITANJE:

poštovani,mijenjao sam filter goriva na grand cherokee 3,1 td.na dnu filtera ima dvije utičnice koje sam prilikom promjene iskopčao ali nisam zapamtio kako su prije bile stavljene.te utičnice predstavljaju dovod struje jer na posudi koja se šarafi na donju stranu filtera ima ugrađen grijač goriva i još nešto.jedan utikač je stalno pod naponom dok drugi nije uopće pod naponom.kako da spojim te utikače na filter?

ODGOVOR:

Po nekoj logici treba spojiti navedene konektore . Konektori koji imaju plis i minus ( + , - ) idu na grijač a drugi konektor id ena senzor koji signalizira prisutnost vode u filteru goriva . Po potrebi skinite filter pa vidite koje je grijač a koje senzor .

na vrh Povratak na vrh

BMW E30 324 - PUKAO VENTIL

Datum objave: 23.07.2011 20:46:36
Slika
PITANJE:

bmw 324 e30 puknuo mi je ventil i ostetio klip i glavu.rastavio sam motor stavio drugi klip drugu glavu poravno je sve dihtunge zubcasti i kad sam poceo verglati auto kao da nema kompresije i normalno nije upalilo.da li je moguce da su karike otisle.auto je prije toga palilo sa pola kljuca.

ODGOVOR:

U ovom slučaju moram pitati da li ste točno namjestili fazu motora ( za to su potrebna tri alata za blokadu radilice, za blokadu visokotlačne pumpe, za blokadu bregaste osovine ) . Ako je faza u redu izmjerite kompresiju i odmah ćete znati da li je to uzrok . Provjerite i početno paljenje na visokotlačnoj pumpi ( ako ste pomicali pumpu ) . Da li ste podesili ventile ?  Ima li zraka u sustavu goriva ?

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - CURI NAFTA IZ FILTERA GORIVA

Datum objave: 23.07.2011 20:43:22
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam pasata 1997.godište..u odličnom stanju..motor radi bez problema i nisam imao nikakvih problema sa njim..netroši ulje i sve je bilo ok.do prije nekog vremena..najprije san osjetio miris nafte u vozilu...i usputno trzanje -cukanje..stao sam i on se ugasio..pokušao sam upalit nije išlo,kad sam podigao haubu primjetio sam da curi nafta iz filtera goriva ...koliko sam ja mogao detektirati kvar-pukao onaj plastični čep za ispust. kupio novi filter stavio i bilo sve ok.nakon par dana hoču upalit..auto se upali i onda za jedno 2-3 sekunde se ugasi...ja ponovo pokušam i upali iz prve...i tako 2-3 dana sve ok.i ponovo isti problem...upali se i odmah crkne... isto tako san primjetio da mi se ponekad upali u vožnji lampica grijača... najljepše zahvaljujem i lijepi pozdrav!

ODGOVOR:

Sve što ste napisali ukazuje na prisutnost zraka u sustavu goriva. Zrak može ulaziti u sustav na razne načine i na raznim mjestima. Jednostavan i točan odgovor mogu dati tek nakon neposrednog uvida na vozilu.  Pregledajte : filter goriva, priključke na filteru goriva, cijevi dovoda goriva , pojedine spojeve na dovodima goriva od rezervoara do motora, povratne vodove kroz koje se gorivo vrača u rezervoar, priključke na visokotlačnoj pumpi . Lampica grijača se može paliti radi toga , radi neispravnog grijača, radi neispravnog rada visokotlačne pumpe .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - TREBA MIJENJATI SEMERINGE

Datum objave: 23.07.2011 16:39:22
Slika
PITANJE:

Imam Peugeot 206 sedan 2008. god Na redovnom servisu su mi rekli da mi curi semering radilice zadnji i da je vlazan semering biraca brzine. Kako je to moguce na autu koji je presao 35.000 a pogotovo sto mi kazu da uz semering biraca brzine treba i set kvacila da menjam. (Vozio sam golfa 3 150.000 i nisam dirao menjac!!!) Ako curi semering radilice zadnji, da li to znaci i da je problem sa motorom??? Da trazim jos neko misljenje ili da prodajem kola sto pre???

ODGOVOR:

U servisu niste dobili baš najbolje objašnjenje. Zadnji semering radilice je samo najobičnija brtva koja kod nekih vozila može propuštati ulje i dok je vozilo u garantnom roku . Isto tako ta brtva ( semering ) može trajati godinama. Nije točno da se mora mijenjati i set spojke ( kvačilo ) kada se mijenja semering radilice. Jedino ako se primjeti da je spojka značajno potrošena tada se može Vama predložiti da se ista zamijeni jer je to usputna radnja . Pristup semeringu radilice je moguć kada se demontira set spojke i zamašnjak . Dakle ako je spojka još dobra nema potreba stvarati odatne troškove. Ista stvar je i sa semeringom birača brzina . Kada se demontira mjenjač ( a to je potrebno kada se mijenja semering radilice ) usput se lako može zamijeniti i semering birača brzina. Nadam se da sam Vam malo razjasnio situaciju .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - POVEĆANA TEMPERATURA

Datum objave: 23.07.2011 16:36:20
Slika
PITANJE:

P 307 2.0 hdi 2002.g. Da li je normalno da mi je na autoputu pri brzini 130 km/h temperatura konstantno 100°C, kad vozim 150 km/h temp. se penje na skoro 110°C. To sve se dešava kad je vanjska temperatura preko 30, kad su manje temperature i motor se manje grije. Isti problem imam prilikom vožnje u višim okretajima (3000 do 4000) i konstantnim uzbrdicama, o pretjecanju na uzbrdicama da i ne govorim. Temperatura je konstantno 100°C, a sa pretjecanjima raste i do 110. U zadnjih 2 godine promijenjen zupčasti s pumpom vode, termostat, hladnjak, 2 releja, te proban drugi senzor temperature. Ne znam što bih još mogao provjeriti/pogledati, čini mi se da su te temperature ipak previsoke?

ODGOVOR:

Uz sve što ste spomenuli mogu samo dodati još neke moguće uzroke a to su : cirkulacija rashladne tekućine kroz motor i hladnjak ( moguće neko suženje ili prigušenje ) lošija cirkulacija kroz brtvu glave motora radi nakupljenih načistoća ili deformacije na samoj brtvi glave, lošiji protok tekućine kroz glavu motora . Utjecaj kondenzatora klima uređaja koji stvara barijeru za strujanje zraka na hladnjak.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 2 - PORUKA EAC

Datum objave: 23.07.2011 16:30:51
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Mazdu 2 (2005.), 69500km., benzinac. Prije godinu dana prvi puta mi se dogodilo da se tijekom vožnje (najčešće na autoputu) iznenada upali poruka EAC. Tom prilikom automobil gubi na brzini i nemoguće je ponovno ubrzati. Nakon zaustavljanja i gašenja motora, poruka prestaje i auto vozi (u tom slučaju, prijmjetila sam da se ponekad osjeti lagano cukanje tijekom vožnje). U ovlašenim servisima (bila sam u 2) su nakon dijagnostike na kompjuteru zaključili da se radi o senzoru na usisnoj grani te da je senzor (ili grana) pun gareži pa šalje krivu informaciju kompjuteru koji onda izbacuje EAC poruku (a jednom su mi rekli da se senzor olabavio). Prilikom posljednjeg posjeta rekli su mi da su očistili usisnu granu, međutim problem se opet javio nekoliko dana kasnije. Nikakvu drugu opciju za rješenje ovog problema mi nisu ponudili (osim čišćenja senzora i usisne grane). Da li mi vi možete, osim komputerske dijagnostike ponuditi neko rješenje? Srdačan pozdrav, Karolina Zavišek

ODGOVOR:

Nakon dijagnostike motora na Vašem vozilu mogao bih točno reći što je neispravno i nakon toga predložiti rješenje s kojim ćete sigurno biti zadovoljni. Moguće neispravnosti su : mjerač mase zraka, tlak goriva, količina goriva, nečisti injektori, senzor radilice, senzot položaja TP ventila, senzor temperature motora, IAT senzor temperature usisanog zraka, senzor apsolutnog tlaka, lambda sonda, EGR ventil, električna instalacija motora, ECU centrala, sustav za stvaranje iskre na svjećicama .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - ZVUK NA PREDNJIM KOTAČIMA

Datum objave: 23.07.2011 16:27:44
Slika
PITANJE:

Imam golfa IV problem se javlja na prednjim kotačima - mislim da je desni dok se auto kreće čuje se zvuk kao da prelazim preko malih pukotina na cesti...ili onih malih ležećih policajaca... mijenjao sam desni prednji ležaj jer je počeo brujati, ali problem s preskakanjem nije nestao... brzina preskakanja ovisi o brzini kojom vozim... nisam primjetio da se se čuje više ili manje ovisno o tome u koju stranu skrećem ili vozim ravno... po onome što sam pročitao na raznoraznim forumima čini se da je homokinetički zglob, seleni, ili poluosovina...!??!? dali sam u pravu? unaprijed zahvaljujem pozdrav

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogu dati tek nakon pregled i neposrednog uvida na vozilu.  Bez toga se odgovor zasniva na Vašem opisu . Mogući uzroci su : disk, disk pločice, poluosovina, zglobovi, ležajevi, nešto netipično, gume.

na vrh Povratak na vrh