Danas je: 26.07.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 406 1,9 TD

Datum objave: 19.07.2011 18:45:27
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav! Evo već duže vrijeme pratim vašu stranicu i imate iznimno korisne savjete koji su od velike pomoći. Pa vas molim ako mi možete otprilike reći šta da učinim povodom mog problema sa autom... Vlasnik sam peugeota 406 1.9td 68kw... Auto ima na satu 200 000 no to mi ne igra nikakvu ulogu jer danas je u modi skidati km, pogotovo na tako starim vozilima... Problem je taj što mi vozilo baca crni dim na auspuh kada dam jače gas i to traje nekih 10 sekundi, onda se propiri i opet jedno vrijeme ne dimi, tj vozim ga 80-100kmh lagano i opet dam gas i opet se zadimi na nekoliko sekundi i opet prestane dimiti. Dim bude gust i crn... Auto ne dimi na mjeraču za ulje ni trunke kada je topal i kada mu dam gasa, turbina je pregledana i rečeno mi je da je ispravna, kao i mašina... Na tabli ne gore nikakve lampice za kvar... Sumnjam na dizne ili bosch pumpu... Molim vas za vaš savijet, unaprijed zahvalan!

ODGOVOR:

Crni dim nije rijetka pojava na dizel motorima i to osobito na motorima koji nemaju kompjutorsku regulaciju dobave doriva. Nabrojiti ću što sve utjeće ili može utjecati na pojavu crnog dima . To su: fitrer zraka, dize, niski tlak turbine, začepljenje turbine, suženje usisnih kanala na glavi motora, EGR ventil, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora . Crni dim se može pojaviti i kada je sve od navedenog ispravno . To se događa kada se vozilo s motor vozi s malim okretajima ( gradska vožnja ) . Tada se u ispušnom sustavu kumulira izvjesna količina čađe koja pri naglom dodavanju gasa izlazi kao crni dim iz ispušnog sustava.

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 - JESU LI DISKOVI DALI SVOJE?

Datum objave: 19.07.2011 18:35:46
Slika
PITANJE:

Postovanje..velike pohvale na vas rad,dosad ste mi dosta puta pomogli :)Naime imam sljedeći problem,prije nekoliko dana sam stavio nove pločice na prednje točkove,sada pri kočenju pogotovo pri većim brzinama auto nenormalno trese,veća brzina više trese,dok se na manjim brzinama slabije primjeti,naglašavam da je auto prije zamjene normalno kočilo!!! Jel moguće da su diskovi dali svoje?automobil je bmw e39

ODGOVOR:

Ugradite nove diskove prve klase, dobro obradite dosjede za diskove, stavite prvoklasne pločice. Po potrebi obavite servis prednjih kočnih kliješta i hidraulike .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC 1,9 DCI - NEMA SNAGE

Datum objave: 19.07.2011 18:31:12
Slika
PITANJE:

Postovani, imam Renault scenic 1.9 dci iz 2001 god. i moj je problem taj da automobil nema snage do 3000 okretaja, a iznad 3000 normalno ide i ubrzava sve dok su okretaji iznad 3000.Cim se okretaji spuste ispod 3000 stvar se ponavlja.

ODGOVOR:

Najčešći uzroci radi kojih motor nema snage  kao što ste opisali su : začepljenje turbine ( velika količina krutih čestica ) , suženje usisnih kanala na glavi motora, sustav za regulaciju tlaka turbine, niski tlak turbine, djelomično začepljenje auspuha, senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, senzor tlaka turbine, MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva. Točan odgovor mogu dati nakon pregleda vozila.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 1,5 i.- DUGA I KRATKA SVJETLA

Datum objave: 19.07.2011 18:28:50
Slika
PITANJE:

Poštovani Gosp. Meić Vlasnik sam Mazde 323F 1.5 97.god sa prijeđenih nešto više od 213000 km i imam dva pitanja 1. Duga Svijetla naime...pozicija i kratka svijetla rade normalno,blic svijetla rade,ali kada želim prebaciti na duga svijetla ne žele se upaliti,usto sam vidio kada ugasim svijetla okretaji motora se dignu za jedno 150-200 okretaja pa me zanima dali je to do akumulatora? 2.Mjenjač To mi se danas prvi puta dogodilo,bio sam na semaforu i izbacio auto iz brzine,kada se počelo paliti žuto nisam mogao ubaciti ni u prvu ni u drugu nego je zapeo na pola stupnja prve i pola stupnja druge brzine,ali kad sam pustio spojku i ponovo pritisnuo,ubacio je u brzinu bez problema...ovo za 1 i 2 brzinu mi se nije još događalo,to mi se događa jedino sa rikvercom,ali postupak je isti,izbaciti iz "polu-rikverca" i ponovo pritisnuti spojku i onda rikverc "sjedne" na mjesto...pa me zanima dali je to nešto za zabrinuti se? Hvala,i lijepi pozdrav!

ODGOVOR:

Problem koji ste spomenuli sa dugim svijetlima može se riješiti a mogući uzroci su : relej za duga svijetla, žarulje, prekidač za svijetla, električna instalacija. Događaj koji imate s mjenjačem nije zabrinjavajući jedino bi bilo dobro da se pregleda mehanizam za šaltanje brzina. Ako na kratko navratite do nas mi ćemo Vam to pregledati .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 HDI - VENTILATOR SE NE PALI

Datum objave: 19.07.2011 18:24:45
Slika
PITANJE:

Postovani,imam pezoa 206 1.4 hdi iz 2002 godine i imam jedan problem koji vec danima ne mogu da rijesim.Obisla sam par servisa ali ni na pomolu dugorocnog rjesenja.Ventilator nece da upali cim mi temperatura predje 90 stepeni,zamijenjen je termo prekidac ali ocito da to nije bio problem. U nadi da cete mi pomoci da rijesim svoj problem unaprijed HVALA.

ODGOVOR:

Kada se ne pali ventilator na hladnjaku mogu postojati nekoliko mogućih uzroka i to : senzor temperature motora, termoprekidač na hladnjaku ( ako to postoji na Vašem vozilu ), relej ventilatora, električna instalacija, elektromotor ventilatora. U rijetkim slučajevima uzrok može biti i termostat ali se tada motor pregrijava.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 CDI - KOMPJUTOR ZRAČNOG JASTUKA

Datum objave: 19.07.2011 18:21:57
Slika
PITANJE:

POSTOVANI.IMAM E 220 CDI 1999 GOD 245 000KM.UREDNO SERVISIRAN.ZAMJENIO SAM AKUMULATOR STAVIO OD 100AMPERA I NAKON 3 TJEDNA POSVJETLILA MI JE LAMPICA SRS DIJAGNOSTICIRALI SU MI DA JE IZGORILA JEDINICA ZA ZRACNE JASTUKE KOJA SE NALAZI KOD PEPELJARE.TE DA KOD PROMJENE AKUMULATORA NIJE IZVADEN KLJUC IZ BRAVE DA JE DOBIO NEGDJE ISKRU.NASAO SAM TKO POPRAVLJA TE JEDINICE ZA 1000KN JER SU MI REKLI DA JE NOVA 5500KN.NEZNAM KAD TO SLOZIM DALI JE POTREBNO STAVITI NOVI AKUMULATOR I KOJE JACINE MISLIM D AJE BIO 75 AMPERA.TE DALI JE MOZDA TO UZROK.JER NA DIJAGNOSTICI SVE JE OK OSIM TE JEDINICE KOJE NE PREPOZNAJE.ALTERNATOR PUNO I SVE JE OSTALO U REDU.MOLIM VAS ZA VASE MISLJENJE HVALA.

ODGOVOR:

Odgovarajući akumulator za Vaše vozilo je 95 Ah tako da ne treba mijenjati ovaj koji je sada u vozilu. Sam akumulator nije uzrok radi kojega je oštećen kompjutor zračog jastuka. Važno je da alternator ispravno puni i da ugradite ispravno drugo računalo .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - ZAČEPLJENA CIJEV ERG VENTIL-ISPUŠNA GRANA

Datum objave: 20.07.2011 22:09:10
Slika
PITANJE:

imam passata 96g 81kw prijeđenih 293000km pa me zanima zašto je začepljeno crijevo između egr ventila i ispušne grane i dal mora tako biti.a neki put me zna ugušit prilikom vožnje a mjenjao sam mjerač protoka zraka.zahvaljujem na pomoči i savjetu.poštovanje

ODGOVOR:

Navedena cijev je začepljena s namjerom da se eliminira utjecaj gubitka snage motora kada je EGR ventil neispravan ( što može biti ) . Drugi razlog je da se smanji onečišćenje usisne grane i usisnih kanala. Uzrok gušenja motora može nastati radi : filtera, radi mjerača mase zraka, radi senzora za tlak turbine, radi lošeg stanja turbine, radi diza, radi visokotlačne pumpe, radi mehaničkog stanja motora. Pregledom vozila mogao bih točno navesti sve neispravnosti.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA C 1,2 16V- TEMPERATURA MOTORA ?

Datum objave: 19.07.2011 18:16:53
Slika
PITANJE:

pozdrav.vozim opel corsu C 1.2 16.v 2001god. 4godine.Imam problem sa temperaturom motora preko ljetnih vrucina,temp.se penje i do 100c(PONEKAD I U CRVENO),sa upaljenom klimom stalno u crvenom,zato rijetko palim klimu.Prve 2 godine nisam imao takvih problema.Hladnjak je star 2 godine,nema nikakve prljavstine oko njega i na njemu,ventilator se pali (normalno) oko 95stupnjeva 2.brzina i radi non stop bez prekida a da se kazaljka temp. ni ne pomakne(sa 100stupnjeva),termostat neznam jeli se otvara a znam da bi se trebao otvarati oko 92stupnja,mozda je to problem???????antifriza ima dovoljno.Serviseri kazu da je to normalno zbog maloga motora i slabog protoka zraka odnodno velikih vrucina.vozio sam i duze relacije sa vecom brzinom 90,100kmh a kazaljka ni da se pomakne,cak jos raste.Ali nerazumijem zasto se to prije nije dogadalo nego samo u posljednje vrjeme.ZANIMA ME KAKO BI MOGAO OZRACITI RASHLADNI SISTEM???? jer se rashladna rekucina u zadnjih 1g mjenjala 2,3 puta,mozda ostane zraka.HVALA VAM NA STRPLENJU I NADAM SE DA CE TE MI POMOCI DA SPUSTIM TEMP.POZDRAV

ODGOVOR:

Najprije bi trebalo ispitati stvarnu temperaturu motora i istu usporediti s prikazanom temperaturom na instrument ploči . Često instrument pokazuje veću temperaturu od stvarne. Isto tako bi trebalo provjeriti ispravnost termostata . Hladnjak motora mora biti čist iznutra i izvana ( rekli ste da je to u redu ) . Na kraju treba posumnjati i u pumpu za vodu iako je to rijetkost. Ako na rashladnom sustavu vidite dva ventila na cijevima rashladnog sustava i na hladnjaku , to su mjesta za odzračivanje.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO - SKIDANJE ZADNJEG BRISAČA

Datum objave: 18.07.2011 22:26:49
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, Zahvaljujem na dosadašnjim odgovorima i čestitke na izgledu stranice. Situacija je slijedeća: Vozim službeni Citroen Berlingo, star godinu dana. Pri posljednjem servisu sam zatražio da mi se skine i zadnji brisač, pošto je vozilo obljepljeno reklamama firme, pa tako brisač nema funkciju i više šteti nego koristi. Djelatnik servisa ga nije uspio skinuti. Pokazao mi je kako ide princip skidanja, skine se zaštitna plastika, skine matica i onda se vidi osovina na kojoj je brisač. Djelatnik je rekao da je taj dio zapekao te da se ne može skinuti bez prevelike upotrebe sile i opasnosti da ne napukne zadnje staklo. Moje pitanje je da li postoji neka "caka" koju on znao napravit, neki osigurač koji treba otpustiti, ili je možda brisač na navoj, pa ga se mora odviti sa osovine na kojoj stoji... Ili se stvarno mora upotrebljavati sila za skianje. Inače, nije problem doći do svega toga, pa bih napravio ja to sam ako je djelatnik servisa nešto propustio napraviti da oslobodi brisač. Hvala na odgovoru. Ps. Može li se brisač možda neutralizirati elektronski, vađenjem nekog osigurača, ili slično, ako je skidanje prerizično?

ODGOVOR:

Osovina brisača je redovito fiksirana maticom s navojem. Ista može blokirati u navoju međutim uvijek postoji način kako se to može dem0ntirati bez oštećenja . Brisač možete električki isključiti direktno na konektoru motora brisača na zadnjim vratima . Treba samo demontirati zaštitnu oblogu.

na vrh Povratak na vrh

VW JETTA 1,6 TD - UZBRDO UMIRE

Datum objave: 18.07.2011 22:23:01
Slika
PITANJE:

VW Jetta 1600 TD Auto je kao da je mrtav po ravnom ide čim je mala uzbrdica umire nove karike , brušeni ventili,novi injektori, kao da u uzbrdici nema nafte , opran rezervoar , novi filteri, motor stalno pali bez problema i zimi i ljeti ne dimi eko test ok. ali kao da je 30 posto originalne snage . Prvi sam vlasnik tako da znam sve o vozilu po ravnici ide i do 140 km/h. Hvala za Vaš stručni savjwt.

ODGOVOR:

Kada bih imao mogućnost pregledati Vaše vozilo sigurno bih pronašao uzrok radi kojega motor nema snage.. Sada ću nabrojiti što sve može biti uzrok : faza motora, podešenost pumpe, statički kut predpaljenja, zrak u sustavu goriva, filteri , dize, visokotlačna pumpa , začepljenje ispušnog sustava.

na vrh Povratak na vrh

AUDI - UZ POMOĆ SAVJETA OTKLONIO KVAR

Datum objave: 18.07.2011 22:19:20
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp Meiću smatram da ukoliko sam tražio pomoć od vas da bi bilo i sasvim normalno da vas obavijestim da ste bili potpuno u pravu sta se tiče moje kontakt brave na audiu. danas sam promjenio elektro uložak brave auto pali vozi kao da mu nikad ništa nije bilo. ključ ne blokira očitava kod itd.I na kraju od svih kako da ih nazovem nadrimehaničara koji su procjenili popravak i do par tisuća kuna ja sam to uz vaš savjet napravio za 100 kn. Šta vam reći nego još jednom veliko HVALA. ali sad sam dobio drugi problem sve sam provjerio sve konektore od struje sam dobro spojio ali mi lampica od zračnog jastuka ne prestaje svijetliti pa sad pun nepovjerenja u nadrimehaničare molim vaše mišljenje.2 puta sam provjerio sve je spojeno. da li se to možda mora nekako resetirati i da li moram na dijagnostiku kao i kod ponistavanja servisa nakon izmjene ulja

ODGOVOR:

Veseli me što ste uz moje svjete uspijeli otkloniti kvar. Kontrolna lampica zračnog jastuka se može upaliti nekontrolirano i bez razloga . Zato bi trebalo da se restira i izbriše snimljena greška iz memorije računala. Nakon toga treba vidjeti ako se lampica neće paliti ne treba ništa poduzimati. Ako se lampica bude opet palila tada treba obaviti dijagnostiku pojedinih komponenata sustava zračnog jastuka i nakon toga otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 124 2,0 i. - NE MOŽE SE UGASITI

Datum objave: 18.07.2011 22:15:05
Slika
PITANJE:

poštovani! molim vas za pomoć u riješavanju jednog problema. naime,imam mercedes 124,91 g.benzinac 2.0 i danas mi se desila situacija da nisam mogao ugasiti automobil. izvukao sam ključ ali on je i dalje radio. mislio sam da je problem u bravi,ili ulošku brave ali nakon što sam kupio drugu,promjenio je, desilo mi se isto,znači auto i dalje radi bez obzira što je ključ izvadjen iz brave.ako mi možete pomoći i savjetovati što da učinim bio bih vam zahvalan! hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Iz Vašeg opisa a bez neposrednog uvida na vozilu mogu navesti neke stvari koje treba ispitati a koje bi mogle biti uzrok : električna instalacija od kontakt brave do kutije osigurača, električna instalacija na motoru, glavni relej motora .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI- PALJENJE VENTILATORA

Datum objave: 18.07.2011 22:09:43
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Ovako: Imam peugeot 307, (66KW - 90KS)2.0 HDi 2004 god proizvodnje ... Jućer sam ga išao malo provozati na dulji put, (30-40 km) u autu su se nalazile 4 osobe, temperatura motora je prešla 90*C, bila je oko 94, 95*, ali ventilator se nije palio, i još nešto, Moj peugeot, (skoro svaka 307-ica) posjeduje automatsku klimu, i kada je auto u stanju mirovanja i kada je ukljucena klima, stalno se ventilator pali i gasi, (5 sekundi radi, dok, 3 minute miruje i tako sve...) probao sam iskljuciti auto klimu, dakle prebaciti na manuelno (rucno) ali opet ista stvar, ventilatro se stalno pali i gasi kao u gore navedenom slucaju ... A kada ugasim klimu ventilator miruje dok je ponovo ne upalim .. Probaao sam još nešto, kada sam primjetio da mi se auto grije, otisao sam jedan krug uz brdo, dakle (5-6 km uz brdo) i motor se odmah ugrijao na 90*c za jedno 10-ak minuta, a kada sam se spuštao sa tog brda, motor se naglo ohladio sa 90* ak stepeni na skoro 70*c ... nadam se da ste me razumijeli i da ce te moci dati svoj odgovor na ovo pitanje, ZAHVALJUJEM UNAPRIJED !

ODGOVOR:

Kada je motor pod opterećenjem ( uzbrdica, visoke temperature, veliki teret ) navedena temperatura je normalna . Ipak bi bilo dobro da se s preciznim servisnim termometrom izmjeri stvarna temperatura motora . Često se zna dogoditi da je stvarna temperatura niža od one koju pokazuje termometar na instrument ploči. Normalna je pojava da se ventilator pali i gasi kada je ukljućen klima uređaj . Po potrebi ispitajte i obavite servis klima uređaja , važno je da u sustavu ima dovoljno plina i da je ispravan dehidrator i ekspanzioni ventil.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 i. - DA LI JE PUMPA ZA GORIVO?

Datum objave: 18.07.2011 22:02:43
Slika
PITANJE:

Poštovani imam problem na peugeotu 206 1.4 55kw 99godište ugasio mi se u voznji i više ga nemogu upalit auto vergla,al ne pali kada mu se isključi kontakt i ponovo da ne čuje se uopče da zuji kao sto je prije bilo radilo kad bi mu se dao kontak i 2,3 sek bi zazujalo i prestalo i tada bi ga upalio. sumljam da je pumpa goriva dali mi mozete reci dal je koliko košta i koja mi treba za moj auto i koja bi bila cijena i gdje se nalazi pumpa na mom autu hvala

ODGOVOR:

Točan i jednoznačan odgovor o tome zašto motor ne pali mogu dati nakon neposrednog uvida na vozilu. Moguće neispravnosti su : sustav za blokadu paljenja ( ključ, brava, imobilajzer ) , relej pumpe za gorivo, električna instalacija od releja do pumpe za gorivo, pumpa za gorivo .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO II 1,2 16V - PROBLEM SA KOČENJEM

Datum objave: 18.07.2011 22:00:48
Slika
PITANJE:

Imam Punto II 1,2 16V 2001 godina i imam problem s kocenjem,dakle pri paljenju auta abs lampica je ugasena i sve ok,kada pocnem da kocim osjetim lupanje ispod kocnice i sto vise pretiscem kocnicu sve je jace.nakon isvjesnog vremena upali se abs lampica i kocnica normalno koci.imam problem jer mi mnogi govore da je sve nesto drugo,tako da vise neznam kome da vjerujem..pozdrav

ODGOVOR:

Vjerujte onome koji će sa sigurnošću reći što je neispravno i koji će znati obaviti popravak na Vašemu vozilu. Moguće neispravnosti su : senzor ili senzori ABS-a na kotačima, električna instalacija ABS-a, hidroagregat s ventilskom grupom ABS-a , pad napona na pojedinim konektorima ABS-a, povećana zračnost na nekom od ležajeva kotača, računalo ABS-a .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i. - SAM SVOJ KLIMA MAJSTOR

Datum objave: 18.07.2011 21:59:06
Slika
PITANJE:

Imam opel astru g 99god, 1600 kubika,benzinac. Imam problem sa klimom, tacnije prilikom pritiskanja dugmeta unutar kabine za ukljucenje iste cuje se da upali nesto ispod tog dugmeta..verovatno rele..ali na spulni kvacila kompresora nedobijam napon 12V.Kada strujno razdvojim senzor pritiska za freon upali se ventilator klime ali i dalje nedobijam napon na spulni. Moze li neko da mi pojasni sta dalje da proverim..a ako ima i neka el sema bilo bi od pomoci.Unapred hvala

ODGOVOR:

Ako do sada niste radili na sustavu klima uređaja , ako za to nemate potrebnu servisnu opremu, ako nemate bazu podataka , ne možete s uspjehom napraviti ništa na vašem klima uređaju. Prvo što bi trebalo napraviti jest izmjeriti gornji i donji tlak plina , obaviti kontrolu količine plina, po potrebi napuniti odgovarajuću količinu plina . Ako plina nedostaje kompresor se na može upaliti.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - UZBRDO SAMO 50 KM/H

Datum objave: 18.07.2011 21:55:56
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem na passatu 2001. god.DI crveno, pređeni kilometri 237000 km.U zadnje vrijeme kad se vozim uz veću stranu auto gubi snagu i nemože da vuče.Maksimalno može da ide 40/50 km na sat.To se sada sve češće događa, bio je kod majstora i rečeno mi je da je nešto oko turbine ili sama turbina.Pregledana su sva crijeva, ventili i vakumi i sve što je povezano sa turbinom, ali opet isto.I dalje ista stvar, slaba vuča.Molim vas za vaše mišljene i unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Gubitak snage motora može nastati radi više razloga , točan odgovor mogu navesti nakon neporsrednog uvida na vozilu. Mogući uzroci su : filteri, rezervoar, zrak u sustavu goriva , senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor radilice, senzor tlaka turbine, mjerač mase zraka, sustav za regulaciju tlaka turbine, turbina, propuštanje na tlačnoj starni turbine, mehaničko stanje motora, dize, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 814 ECO POWER - RAZLETILA SE TURBINA

Datum objave: 18.07.2011 21:52:44
Slika
PITANJE:

Poštovani na početku ovog pisma unaprijed zahvaljujem na odgovoru.Imam kamion mercedes 814 eco power kiper-kran 1998 godina,sa 167ooo.Prije godinu dana je otišao u iber turažu turbina je povukla ulje i razletila se.Kad smo rastavili motor vidjelo se što se mora promjeniti.Pukao je 1 podizač ventila oštećen 1 klip i košuljica pukao 1 ventil i iskrivljene šipke podizača.Promjenili smo sve što je trebalo -1 klip i košuljicu jedan ventil sve hidraulične podizače i šipke podizača sve ležaje i pikse bregaste gumice ventila sve brtve motora sve karike .Ostale košuljice su polirane izmjerene kao i klipovi,radilica i bregasta,brušeni su ventili .Da dalje ne duljim kad je motor upaljen radi dobro problem je što u vožnji pod opterećenjem jako dimi plavkasto jeli to moguće od zaostalog ulja u auspuhu jer je izbacio ulje na auspuh kad je bio u iber turaži(auspuh je stojeći iza kabine) i slabo vuče (turbina je nova).Kad smo ga spojili na moto tester kaže grašku prednabijanja,mehaničar kaže da je najvjerojatnije otišao senor tlaka usisa na usisnoj grani koje je vaše mišljenje?Hvala

ODGOVOR:

Kada motor doživi havariju kao što ste opisali u ispušnom sustavu se kumulira veća količina ulja. Nakon popravka motora potrebno je neko vrijeme da ulje iz ispušnog sustava nestane. Gubitak snage motora može nastati radi senzora tlaka turbine, radi regulacionog ventila turbine, radi ostalih ventila koji reguliraju tlak turbine, radi regulatora tlaka goriva, radi senzora za tlak goriva.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,3 - VOŽNJA NA PLIN UZBRDO

Datum objave: 18.07.2011 21:44:50
Slika
PITANJE:

Vozim Opel kadet 1.3 44 kw 1988 god., imam ugradjen i plin. Znam da je auto star, ali javlja mi se problem kod voznje na plin uzbrdo. Auto na ravnom ide odlicno, ali kod malo vecih uzbrdica nastaje problem. Recimo idem punim gasom drugom brzinom, i cim prebacim u trecu, auto pocne da gubi na brzini i snazi, i izuzetno lose vuce.Auto je kupljen sa vec ugradjenim plinom. Inace na motoru je uradjena generalna popravka pre 1,5 god. promenjeno je bukvalno sve. Karburator je ociscen, auto na gorivo ide extra i na ravnom i uzbrdo. Ako imate bilo kakvu pretpostavku sta bi moglo da bude, odgovorite mi. Unapred hvala R. M.

ODGOVOR:

Moguće greške su : filteri plinske i tekuće faze, niski tlak plina, elektromagnetski ventil plina, nečist isparivač, loše podešena količina plina, prevelika količina zraka koja ulazi u motor.

na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 1,9 TDI - ZRAK U SUSTAVU GORIVA

Datum objave: 18.07.2011 21:41:50
Slika
PITANJE:

vozim audi b4 1,9tdi 1994godina.auto ujutro upali odmah,radi 30sek i ugasi se.nakon 1min pokretanja (PUMPA NAVUCE GORIVO IZ FILTERA OD PUMPE) autu upali.kad ga nakon voznje ugasim vracaju se mjehurici iz pumpe prema izlazu filtera(filter-pumpa)isto tako se u isto vrijeme vracaju mjehurici povrata goriva(pumpa-filter) PUNO VAM HVALA

ODGOVOR:

Iz Vašega opisa nije teško zaključiti da problem stvara zrak u sustavu goriva. Mogući uzroci su : filter goriva, cijevi dovoda  goriva, cijevi za povrat goriva, usisna cijev u rezervoaru, visokotlačna pumpa. Pregledom vozila mogao bih točno vidjeti gdje je problem .

na vrh Povratak na vrh