Danas je: 05.05.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MAZDA 323 F 1,5 i. - NEKOLIKO PITANJA

Datum objave: 21.08.2011 20:17:26
Slika
PITANJE:

Poštovanje Gosp. Meić imam par pitanja u vezi svoga auta (Mazda 323F Lantis 1.5 97.god) Ovako... Neki dan mi je pregorio osigurać za prednja svijetla,tako da sam kupio novi,i kada sam išao stavljati novi,vidio sam da mi fali osigurać od ABS-a i kutijica u kojoj osigurać stoji...e sad,pri brzoj vožnji (Preko 90 kmh) osjetim da mi diskovi tresu kada kočim,pa me zanima jeli to do tog osiguraća ili moram mjenjati diskove i što je posljedica neimanja tog ABS osigurača? Zanima me i dali se isplati uzimati diskove od jačeg modela koji su veći od ovih mojih? I samo još ovo zadnje... Kada upalim motor prvi put u danu,malo mi čudan zvuk proizvodi dok je hladan,a taj zvuk malo vuće na dizelski motor,i prestane kad se zagrije...i kada koristim elektroniku (Podizače prozora,paljenje svjetala itd) motoru se okretaji spuste pa podignu kada se elektronika završi svoje...pa me zanima dali mi se smiješi generalka? Hvala unaprijed i veliki pozdrav. Prijatno!

ODGOVOR:

Vibracije koje osjećate prilikom kočenja najčešće nastaju radi dotrajalih diskova. Na Vaše vozilo ugradite iste diskove kao što su i sada . Navedeni osigurač nema veze s vibracijama kod kočenja. Ispravnost ABS-a možete provjeriti na mokroj cesti ili makadamu kada naglo zakočite. Tada ćete odmah zaključiti da li ABS radi. Zvuk motora koji ste opisali kao dizel bih trebao čuti , Najčešće nastaje radi podizača, bregaste osovine ili razvodnog mehanizma. Sve što ste nabrojili ne znači da je potreban generalni popravak . Ako želite navratite jednom da pregledamo Vaše vozilo.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,2 i. - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 21.08.2011 20:14:00
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam Fabiu 1.2, 44 kW, 2008.godiste (kupljena nova),do sada sam presao 34ooo km. Nisam imao nikakvih kvarova,redovno idem na servise i jako sam zadovoljan autom u cjelini. Obzirom da cu zbog prirode posla ubuduce praviti vise kilometara godisnje nego do sada, zanima me Vase misljenje o ugradnji plina, odnosno hoce li biti nekih negativnih posledica po motor koristenjem plina? Takodje, da li je prilikom ugradnje plina potrebno ugraditi i Flash Lube uredjaj? S postovanjem, Velimir , Derventa

ODGOVOR:

Ako se odlučite za kvalitetan plinski sustav i ako se isti ugradi stručno i kvalutetno ( na isti imate garanciju )  nema nikakvih štetnih pojava za motor. Ugradnju Flash Luba bih također preporućio jer tako će sicevi ventila i ventili imati dodatno hlađenje.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 COUPE - POPRAVAK TURBINE

Datum objave: 21.08.2011 20:10:40
Slika
PITANJE:

Imam C4 coupe,i problem je kod turbine i jos dodatnih djelova koji su povezani sa turbinom. Zanima me koliko kosta zamjena turbine kod nas? I dali postoje neke druge opcije kao kupovina turbine koja nije citroen,popravak turbine itd.?? Hvala.Mirna

ODGOVOR:

Cijena nove turbine ( originalne ) je izuzetno velika . Tu cijenu možete saznati ako nazovete bilo koji ovlašteni Citroen servis, treba navesti broj šasije vozila . U većini slučajeva turbina se može s uspjehom popravljati a takvo rješenje je znatno jeftinije od nove originalne turbine.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - PALJENJE

Datum objave: 21.08.2011 20:07:29
Slika
PITANJE:

problem je u paljenju kad hoću da upalim moram par puta da verglam neće da sastavi promijenio sam svijećice kablove filter za gorivo izmjerio komresiju protočnost goriva a pregledom kompjutera stoji da je sve uredu a ja i dalje teško pali auto što mi vi preporučujet da naprvi da bi otklonio taj problem

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : faza motora, filteri, nečist rezervoar, tlak goriva, injektori, TP senzor, MAP senzor, IAT senzor, električna instalacija motora, zrak kojega uvlači sustav za dobavu goriva, cijevi dovoda goriva, ECU centrala. Dijagnostiku bih radio na način da bih najprije ispitao mehaničko stanje motora, nakon toga sustav za dobavu goriva i na kraju sustav za upravljanje motorom .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 16V - SIGURNOSNI POJAS

Datum objave: 21.08.2011 20:04:41
Slika
PITANJE:

Posebno je važno paziti na zatezac sigurnosnog pojasa jer isti ima eksplozivno punjenje .... PITANJE: Imam astru G 99 g. 1.6 16v, 154.000 km, super auto, Radi se o sličnoj stvari kao i u ovom dijelu PITANJA, na Vašoj stranici, ali kad otvorim stanicu toga odgovora u izborniku OPEL nema. Gdje se nalazi taj odgovor, jer imam isti problem sa istim autom, tj. OPEL ASTRA 1,6 16 V /1999. god. Problem je u zatezaču pojasa koji sam već jednom mijenjao(lijevi)pa kao sad ponovo bi ga trebalo mijenjati, ali sad košta 2.600 kn, a prvi put (2005.god)je koštao 1.150 kn. Mislim da me netko želi "oženiti". Osim prvog pitanja, molim Vas da mi odgovorite, ako možete, da li je moguća takva razlika u cijeni te da li se UVIJEK mora mijenjati pojas sa zatezačem pošto su u komadu, a ne možda i popraviti kakav kontakt. Unaprijed zahvaljujem, Ivica

ODGOVOR:

Kada postoji problem kao i što ste Vi naveli uvijek se isplati obaviti najjednostavnije i nejjeftinije radove kao što su kontrola i dorada na pojedinim kontaktima , konektorima, električnoj instalaciji. Ako i nakon toga rezultat izostane može se krenuti dalje u slošenija ispitivanja .  Pojas i zatezač su obično jedna cjelina i zato su tako skupi. Proizvođač nataj način zarađuje na sklopu koji je skup a ne na rezervnom dijelu koji je znatno jeftiniji. Na žalost na to ne možemo utjecati ni mi ni ovlašteni servis.. Uz već spomenuto potrebno jeispitati i sklop zatezača , ako je isti neispravan može se ugraditi novi ili eventualno rabljeni ( ako je ispravan ).

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 16V - OSTANE BEZ GASA I UGASI SE

Datum objave: 21.08.2011 10:14:33
Slika
PITANJE:

Poštovani! Radi se o Opel Tigri 1.4 16v iz 1996. Poslije više majstora problem nije otklonjen. Dijagnostika ne pokazuje niti jednu grešku.(3x na dijagnostici) Pali uredno. Dok je hladna sve je uredu. Problem je što nije startna, kreće sa trzajevima i gasi se. U vožnji ostanem bez gasa i onda se ugasi. U leru radi mirno i tiho ali nakon 1 minute se sama od sebe ogasi, upalim ponovo i tako stalno. Što sam bliže rezervi goriva veći su problemi. Onda se ne da voziti.Trza , skaće, ubrzava, usporava.... Ako sam blizu rezerve i moram uzbrdo, to je "nemoguća misija" za doći gore. Ugasi se i treba pričekati. Kompresija dobra, ne troši ni ulje ni vodu, nigdje ne curi gorivo. Prešla 200.000 km. Prijašnji vlasnik ju je držao uredno. Promjenjena pumpa goriva i UZ čišćene šprice. Poslije toga troši više goriva. Zašto su na zavoju ili uzbrdici simptomi izraženiji? Krenuo sam i dalje kod majstora, ali sad su nove priće" senzor radilice, senzor bregaste, ventil za ubrizgavanje goriva " Iskreno ne mogu više. Bio bih vam zahvalan da mi sugerirate čega da se uhvatim raditi. Prije sam sam održavao aute dok nije bilo ovoliko senzora i raznih dodataka.

ODGOVOR:

Sve detalje koje ste naveli ukazuju da je problem u sustavu za dobavu goriva. Da li je obavljeno mjerenje tlaka goriva ? Uz tlak goriva mogu postojati i ostali brojni uzroci a to su : regulator tlaka goriva, usisni dio pumpe za gorivo u rezervoaru, senzor položaja leptirastog ventila, ECT senzor, MAP senzor, IAT senzor, EVAP ventil rezervoara, električna instalacija od motora do ECU centrale, aktuator minimuma, propuštanje na usinom kolektoru, ECU centrala. Pretpostavljam da niste imali sreće u odabiru kvalitetnog servisa . Ovakvih problema imamo često i to se normalno rješava.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5DCI - VERGLA I VERGLA,....

Datum objave: 21.08.2011 10:11:26
Slika
PITANJE:

Poštovani,imam clio 1.5 dci 80ks 2003.Ima 197000 km i nedavno su se počeli javljati problemi.Muče me dvije stvari,ujutro kada ga palim auto jako dugo vergla i vergla i vergla te najednom upali,te se krenem voziti i nakon nekog vremena se auto u vožnji ugasi i opet ga nakon dužeg verglanj uspijem upaliti i nastavim voziti dok se opet ne ugasi,prilikom vožnje iznad 2000okretaja mi se upali lampica od grijača i engine.Kada pustim gas i one se ugase.Nedavno su promjenjeni grijači,alnaser i alternator,bio bih vam jako zahvalan na bilo kakvoj pomoći.

ODGOVOR:

RENAULT CLIO 1,5 DCI . Sve detalje koje ste naveli ukazuju da sustav dobave goriva uvlači zrak. Prisutnost zraka u gorivu krivac je što motor teško pali i radi čega se može gasiti. Uz ovo mogu postojati i dgugi razlozi ali bi najprije trebalo raditi na otklanjanju zraka iz sustava goriva. Ako ne uspjete doći do rješenja javite se pa ćemo se angažirati oko navedenog problema.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 1007 - OTKAZUJE SERVO VOLAN

Datum objave: 20.08.2011 01:02:59
Slika
PITANJE:

Poštovani, čitala sam Vaša Pitanja i Odgovore na probleme vezane uz razne automobile, no nisam pronašla ništa slično mojoj situaciji. Imam Peugeot 1007, godina proizvodnje 2006., ja sam drugi vlasnik. Auto sam kupila 2.mjesec ove godine, trenuitno imam 64000km. Mjesec dana nakon kupovine (54 000km), počeo se javljati zvuk koji dolazi od uparavljačkog sistema, kao nekakvo grebanje. Činilo se kao da se servo vrti u prazno, traži kontakt čak i kada ja nemam dodira s volanom. U šestom mjesecu bila sam na redovitom servisu, no rekli su mi da se ne brinem jer u memoriji nije bilo prijavljene nikakve greške. Obzirom da nije bilo predvidljivo kada će se javiti taj zvuk nisam im mogla demonstrirati problem. Prije mjesec dana mi je servo samo otkazao prilikom skretanja!! Volan totalno krut! Moram napomenuti da sve ovo o čemu govorim je primjetno na nižim prijenosima, posebno 1. i 2. brzina. U višim brzinama nisam imala nikavkih sumnji na rad servo uređaja. Posjetila sam ponovno ovl.servis, na njihovu preporuku promijenila sam novi akumulator. U početku je bilo uredno, no evo nakon mjesec dan, danas mi je ponovno otkazao servo prilikom izlaska iz garaže. Kasnije se oporavio i vozi "normalno" uz laganija grebanja prilikom (iz)uparkiravanja. Molim Vas savjet kako da riješim ovu stuaciju? Spominjali su mi da mi preostaje zamjena zupčaste letve (cca.14000kn!), no čitam iskustva - nekima niti to nije riješilo problem! Unaprijed se zahvaljujem na Vašem odgovoru.

ODGOVOR:

U dosta slučajeva servo volan se može popraviti . Na Vašem vozilu bih trebao obaviti pregled upravljačkog mehanizma i tada bih imao više informacija o vrsti kvara i mogućnosti popravka. Obzirom da je vozilo relativno novo očekujem da problem bude u hidraulici volana a ne u mehaničkom dijelu volana. Ako u međuvremenu ne riješite navedeni problem javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 16V - IMATE LI SERVIS KOME VJERUJETE?

Datum objave: 20.08.2011 00:57:32
Slika
PITANJE:

pozdrav! imam pitanje u vezi corse 1.2 16v twinport 2006 god! prije nekih mjesec dana upalila mi se lampica koja znaci ispusni plinovi tj lambda sonda i auto mi je znao malo zatrokirat! u međuvremenu sam imao tehnicki pregled gdje sam obavio eko test i gdje mi je gospodin rekao da je eko test izvrstan i da nema sanse da je otisla lambda sonda jer ga nebi prosao nikako! kasnije sam auto spajao na dijagnostiku gdje je pokazalo neispravnost lambda sonde i ako ja sumnjam na to! na autu i dalje gori lampica ali ne trokira,vozi normalno i nema nikakvih problema! neznam sta napraviti,mijenjati lambu sondu koja kosta nekih 1200kn ili bi mogao kvar biti u necem drugom!malo sam citao o erg ventilu da nije mozda on ili cak u samom konektoru lambda sonde! neznam....ako imate kakav savijet molio bi za pomoc! hvala

ODGOVOR:

Ispravnost lambda sonde se lako može ispitati osciloskopom ili nekim drugim dijagnostičkim uređajem. Uz lambda sondu postoje i drugi uzroci radi kojih se može upaliti kontrolna lampica motora ( iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, injektori, regulator tlaka goriva, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora. Osnovni zadatak Vašeg servisera je da točno utvrdi što je neispravno, da predloži rješenje , da uz Vašu suglasnost otkloni kvar. Nakon toga Vaše vozilo mora biti ispravno a kontrolna lampica ne smije više svijetliti. Imate li takav servis kojemu vjerujete ?

na vrh Povratak na vrh

VW TOURAN 1,9 TDI - TOPAO TEŽE UPALI

Datum objave: 20.08.2011 00:41:42
Slika
PITANJE:

pozz imam tourana 1.9tdi pd 74kw iz 2003 godine, koji teze upali kad je motor topao, novi akumulator sam stavio prije 6mjeseci. sa starim akumulatorom kad sam ga napunio pomocu ispravljaca, 10ak dana auto je dobro palio topao kasnije jedva upali, za hladnijih dana osjeti se da sporije vrti anlaser, ali sada i po vrucini ne osjetim da bas sporo vrti a slabije pali. mjereci voltmetrom, punjenje je nesto preko 14V. auto ima 135000km i nema nekih drugih nedostataka Hvala na odgovoru!

ODGOVOR:

Uz akumulator mora biti potpuno ispravan i elektropokretač . Ostali mogući uzroci su : zrak u sustavu goriva, relej dobavne pumpe, filteri, ECT senzor, dize, mehaničko stanje motora, električna instalacija od motora do ECU centrale.

na vrh Povratak na vrh

CHEVROLET AVEO 1,2 i.- KAKO POJAČATI SNAGU?

Datum objave: 20.08.2011 00:39:24
Slika
PITANJE:

Poštovani,Aveo 1.2 S -72 Ks .-2008 god. Podešavanje ventila nakon koliko km. i koliki je zazor usisnog -ispušnog ventila.? Auto prešao 12.000 km. Kako najjeftinije i provjereno pojačati snagu motora ,palenjem klime auto puno gubi i bitno mijenja vozne perfomanse mnogo je trom. Hvala na savijetima. Srd.pozdravi. S.

ODGOVOR:

Ventili se podešavaju svakih 30.000 km . Usisni ventil 0,25 mm , ispušni ventil 0,30 mm . Najjeftiniji način je modifikacija usisnog filtera i ispušnog sustava.

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO - NE MOŽE SE OTVORITI HAUBA

Datum objave: 19.08.2011 17:48:32
Slika
PITANJE:

Postovanje, u pitanju je fiat stilo 2002god, ne moze da se otvori hauba, kao da je spala ili pukla sajla od rucke za podizanje. Pa me interesuje na koji nacin otvoriti haubu da bi se to popravilo? Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Poklopac motora ( haubu ) može otvoriti stručna osoba . Najprje treba pogledati gdje je pukla sajla i ako postoji mogučnost da se odgovarajućim alatom ta ista sajla povuće . Ako to nije moguće onda se može djelovati direktno na bravicu i na taj način je otvoriti. Ovo je moguće u servisnim uvjetima a ne na cesti.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - ULJE U DIFERENCIJALU

Datum objave: 19.08.2011 17:23:07
Slika
PITANJE:

postovani vlesnik sam passata tdi 96kw 2002god 4 motion imam 2 pitanja dali se mijenja ulje u zadnjem diferencijalu auto ima 200000km i ponekad mi se na leru dignu okretaji na 1200 i nakon 10 sekundi se vrate u normalo dali je to opasno i zbog cega se to desava hvala

ODGOVOR:

Ulje u zadnjem diferencijalu je dobro zamijeniti svakih 60.000 km . Broj okretaja se na leru najčešće poveća radi : ECT senzora, aktuatora minimuma, potenciometra leptirastog ventila, MAP senzora, propuštanja na usisnom kolektoru.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 i.- PLAVI DIM

Datum objave: 19.08.2011 17:20:55
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim Vaše mišljenje o slijedećem - riječ je o Hyundai accent, 2001. god., 1,3 motor, 55 kw, benzin, prešao je 110.000 km. Prilikom kretanja, a nakon dužeg stajanja u leru, iz auspuha izlazi oblak plavog dima, koji se nakon toga nestaje. To se javlja isključivo nakon dužeg stajanja u leru. Ulje je 10w 40, a potrošnja je oko 0.5-1 L/1000 km. U vožnji inače ne primjećujem probleme. Što treba poduzeti? Hvala Vam!

ODGOVOR:

Plavi dim koji vidite ( miris po ulju ) je od motornog ulja koje kroz vodilice ventila ulazi u cilindre i tako stvara dim i povećanu potrošnju ulja. Kvalitetno rješenje je uređenje vodilica ventila i zamjena brtvila na vodilicama ventila. Za obaviti ove radove potrebno je demontirati glavu motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - PADA PRITISAK U PUMPI

Datum objave: 19.08.2011 17:17:54
Slika
PITANJE:

Imam renaulta clia 1.5 dci 2005god Zbog čega mu pada pritisak u pumpi i onda neće da pali tek nakon 5-6 puta osobito kad je vruć...unapred hvala

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : zrak u sustavu goriva, filter goriva, senzor tlaka goriva, solenoidni ventil za tlak goriva, visokotlačna pumpa, regulator količine goriva, nečistoća u rezervoaru.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 200 CDI - GDJE JE PRESOSTAT?

Datum objave: 19.08.2011 17:16:28
Slika
PITANJE:

Poštovani Zanima nas gdje se nalazi tlačni regulator za ventilator ili presostat ? Mercedes E 200 CDI W210 2000 Godina

ODGOVOR:

Navedeni dio se nalazi na tlačnoj cijevi sustava klima uređaja. Isti se vidi kada se otvori poklopac motora a nalazi se u blizini kondenzatora ili ekspanzionog ventila.

na vrh Povratak na vrh

VW EOS 2,0 TDI - CVILJENJE DTRAŽNJEG KOTAČA

Datum objave: 19.08.2011 00:01:16
Slika
PITANJE:

Poštovani, zamolio bih Vas pomoć oko detektiranja uzroka cviljenja desnog stražnjeg kotača na mom vozilu. Naime vlasnik sam VW EOS 2.0 TDI godišta 2007. Od prije mjesec dana na stražnjem desnom kotaču se konstantno pojavljuje škripanje i cviljenje. Pogotovo se to može čuti u desnom skretanju. Ponekad kada protisnem kočnicu škripanje zna nakratko prestati, ali samo na kratko. Ne znam da li je moguće putem mog opisa išta ustanoviti, ali ako je zamolio bih Vas pomoć i uputu što da napravim. Krajem mjeseca bi trebao ići na nešto duži put sa tim vozilom, pa bi to škripanje volio riješiti prije tog puta. Unaprijed hvala, Emil

ODGOVOR:

U većini slučajeva uzrok je kočnica. Ista može blago blokirati i tako zagrijavati disk pločicu koja povremeno škripi. Uzrok mogu biti i sama kočna kliješta koja proizvode isti efekt. Navedenu kočnicu treba rastaviti, doraditi i opet ugraditi. Ako vam se to ćini komplicirano možete se javiti od ponedeljka na dalje , popravak kratko traje .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 2,0 i. - ZAMJENA RAZVODNOG MEHANIZMA

Datum objave: 19.08.2011 17:14:27
Slika
PITANJE:

Poštovanje!ovako, preuzeo sam zajedno sa djevojkom auto od njenih roditelja! auto je Mazda 626 2.0i 85kw, 1998.god sa samo 83000 orginalnih kilometara! e sada, auto je uredan, kao iz salona.. uvijek radeni "svi" servisi u austriji sa servisnom knjizicom,ali nikada nije mjenjano remenje! na moje pitanje zasto oni kazu da jos nije dosao do 90000 na koliko im je receno da se remenje mijenja! a sta sa starosti?! ipak je tu u pitanju 13 god! e, sada! koliko bi kostao sav taj posao izmjene jer sam cuo da tu dosta stvari ide u kompletu, znaci da se ne isplati mijenjati dio po dio,a ja bi naravno htio sve u kompletu izmijeniti ali me ipak zanima okvirna cijena! I jos jedna stvar..tu sam citao vec jedno postavljeno pitanje da ovaj model mazde ujutro ima problema sa papucicom gasa, da je tvrda,kao blokirna! e pa tako je i na ovoj mazdi svako jutro, a roditelji od djevojke mi kazu da je to oduvijek tako i da za to ne brinem! hvala

ODGOVOR:

Vaše razmišljanje u vezi zamjene razvodnog mehanizma ( zupčasti remen, natezač, klizač ) je sasvim u redu . Interval izmjene je 90.000 km ali je i vremenski interval obično 10 godina. Stručna osoba može pregledati stanje zupčastog remena i procjeniti dali je potrebna zamjena odmah ili se to može napraviti na 90.000 km . Vaše vozilo mogu pregledati od ponedeljka na dalje i napraviti troškovnik s originalnim dijelovima i sa zamjenskim dijelovima prve klase koji su znatno jeftiniji. Ako Vas to zanima možete se javiti i telefonom .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO MATIZ - NE MOŽE UPALITI

Datum objave: 19.08.2011 17:10:16
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić, upravo mi auto ne može upaliti pa sam se odlučio pitati Vas. Imam Daewoo Matiz u kojem imam cd player koji je malo stariji i danas sam primjetio da ga ne mogu nikako ugasiti. U vožnji ga je moj suvozač izvukao van i otpojio žice, jer bi u protivnom potrošio sav akumulator što mi se već događalo. Nakon parkiranja auta i gašenja motora, auto više nije mogao upalit a primjetili smo da mu više ne blinka ni security lampica. Pri paljenju normalno vergla ali neće upaliti. Dali bi Vi možda znali što mi je činiti? Možda je izazvan neki kratki spoj? Dali je moguće to popraviti kod vas i kada?

ODGOVOR:

Najčešći razlozi radi kojih motor ne može upaliti je izostanak iskre na svjećicama ili elektronski sustav za dobavu goriva. Vašim vozilom se mogu baviti od ponedeljka na dalje jer tada opet počinjem raditi . Ako Vam je tako jednostavnije možete se javiti i telefonom od ove subote na dalje. Najbolje je na mobitel.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 1,4 i. - TOKARENJE ZAMAŠNJAKA ??

Datum objave: 19.08.2011 17:03:53
Slika
PITANJE:

Poštovani, zanima me koje ulje i koliko ide u getribu peugeot 306 1.4 1999 g. i da li se kod izmjene kvačila treba tokariti zamašnjak?

ODGOVOR:

U mjenjač ide 2 litre ulja a za nivo postoji i kontrolni čep. Zamašnjak se nikada ne smije tokariti.

na vrh Povratak na vrh