Danas je: 25.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 206 - TREBA MIJENJATI SEMERINGE

Datum objave: 23.07.2011 16:39:22
Slika
PITANJE:

Imam Peugeot 206 sedan 2008. god Na redovnom servisu su mi rekli da mi curi semering radilice zadnji i da je vlazan semering biraca brzine. Kako je to moguce na autu koji je presao 35.000 a pogotovo sto mi kazu da uz semering biraca brzine treba i set kvacila da menjam. (Vozio sam golfa 3 150.000 i nisam dirao menjac!!!) Ako curi semering radilice zadnji, da li to znaci i da je problem sa motorom??? Da trazim jos neko misljenje ili da prodajem kola sto pre???

ODGOVOR:

U servisu niste dobili baš najbolje objašnjenje. Zadnji semering radilice je samo najobičnija brtva koja kod nekih vozila može propuštati ulje i dok je vozilo u garantnom roku . Isto tako ta brtva ( semering ) može trajati godinama. Nije točno da se mora mijenjati i set spojke ( kvačilo ) kada se mijenja semering radilice. Jedino ako se primjeti da je spojka značajno potrošena tada se može Vama predložiti da se ista zamijeni jer je to usputna radnja . Pristup semeringu radilice je moguć kada se demontira set spojke i zamašnjak . Dakle ako je spojka još dobra nema potreba stvarati odatne troškove. Ista stvar je i sa semeringom birača brzina . Kada se demontira mjenjač ( a to je potrebno kada se mijenja semering radilice ) usput se lako može zamijeniti i semering birača brzina. Nadam se da sam Vam malo razjasnio situaciju .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - POVEĆANA TEMPERATURA

Datum objave: 23.07.2011 16:36:20
Slika
PITANJE:

P 307 2.0 hdi 2002.g. Da li je normalno da mi je na autoputu pri brzini 130 km/h temperatura konstantno 100°C, kad vozim 150 km/h temp. se penje na skoro 110°C. To sve se dešava kad je vanjska temperatura preko 30, kad su manje temperature i motor se manje grije. Isti problem imam prilikom vožnje u višim okretajima (3000 do 4000) i konstantnim uzbrdicama, o pretjecanju na uzbrdicama da i ne govorim. Temperatura je konstantno 100°C, a sa pretjecanjima raste i do 110. U zadnjih 2 godine promijenjen zupčasti s pumpom vode, termostat, hladnjak, 2 releja, te proban drugi senzor temperature. Ne znam što bih još mogao provjeriti/pogledati, čini mi se da su te temperature ipak previsoke?

ODGOVOR:

Uz sve što ste spomenuli mogu samo dodati još neke moguće uzroke a to su : cirkulacija rashladne tekućine kroz motor i hladnjak ( moguće neko suženje ili prigušenje ) lošija cirkulacija kroz brtvu glave motora radi nakupljenih načistoća ili deformacije na samoj brtvi glave, lošiji protok tekućine kroz glavu motora . Utjecaj kondenzatora klima uređaja koji stvara barijeru za strujanje zraka na hladnjak.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 2 - PORUKA EAC

Datum objave: 23.07.2011 16:30:51
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Mazdu 2 (2005.), 69500km., benzinac. Prije godinu dana prvi puta mi se dogodilo da se tijekom vožnje (najčešće na autoputu) iznenada upali poruka EAC. Tom prilikom automobil gubi na brzini i nemoguće je ponovno ubrzati. Nakon zaustavljanja i gašenja motora, poruka prestaje i auto vozi (u tom slučaju, prijmjetila sam da se ponekad osjeti lagano cukanje tijekom vožnje). U ovlašenim servisima (bila sam u 2) su nakon dijagnostike na kompjuteru zaključili da se radi o senzoru na usisnoj grani te da je senzor (ili grana) pun gareži pa šalje krivu informaciju kompjuteru koji onda izbacuje EAC poruku (a jednom su mi rekli da se senzor olabavio). Prilikom posljednjeg posjeta rekli su mi da su očistili usisnu granu, međutim problem se opet javio nekoliko dana kasnije. Nikakvu drugu opciju za rješenje ovog problema mi nisu ponudili (osim čišćenja senzora i usisne grane). Da li mi vi možete, osim komputerske dijagnostike ponuditi neko rješenje? Srdačan pozdrav, Karolina Zavišek

ODGOVOR:

Nakon dijagnostike motora na Vašem vozilu mogao bih točno reći što je neispravno i nakon toga predložiti rješenje s kojim ćete sigurno biti zadovoljni. Moguće neispravnosti su : mjerač mase zraka, tlak goriva, količina goriva, nečisti injektori, senzor radilice, senzot položaja TP ventila, senzor temperature motora, IAT senzor temperature usisanog zraka, senzor apsolutnog tlaka, lambda sonda, EGR ventil, električna instalacija motora, ECU centrala, sustav za stvaranje iskre na svjećicama .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - ZVUK NA PREDNJIM KOTAČIMA

Datum objave: 23.07.2011 16:27:44
Slika
PITANJE:

Imam golfa IV problem se javlja na prednjim kotačima - mislim da je desni dok se auto kreće čuje se zvuk kao da prelazim preko malih pukotina na cesti...ili onih malih ležećih policajaca... mijenjao sam desni prednji ležaj jer je počeo brujati, ali problem s preskakanjem nije nestao... brzina preskakanja ovisi o brzini kojom vozim... nisam primjetio da se se čuje više ili manje ovisno o tome u koju stranu skrećem ili vozim ravno... po onome što sam pročitao na raznoraznim forumima čini se da je homokinetički zglob, seleni, ili poluosovina...!??!? dali sam u pravu? unaprijed zahvaljujem pozdrav

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogu dati tek nakon pregled i neposrednog uvida na vozilu.  Bez toga se odgovor zasniva na Vašem opisu . Mogući uzroci su : disk, disk pločice, poluosovina, zglobovi, ležajevi, nešto netipično, gume.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,9 D - VIBRACIJE MOTORA

Datum objave: 23.07.2011 16:25:06
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim Renault Clio 1.9D iz 2001.,47 kW. U posljednje vrijeme odmah nakon paljenja (s kojim nema problema) počeo bi se jako tresti, bilo da je u prvoj brzini ili u leru (u vožnji se trešnja ne osjeća). Isto se dogodi pri stajanju na semaforu. No, ukoliko ga se malo više 'nagazi', znači npr. 90 km/h izvan grada, trešnja pri stajanju prestaje i tako ispočetka. Nikakve se kontrolne lampice ne pale. Prije 3 mjeseca napravljen je generalni servis na 62 000 km. Auto je 5 godina ležao u garaži, vožen samo povremeno, zato je kilometraža tako niska. Kompjuter javlja grešku u ubrizgavanju i majstor misli da je potrebno mijenjati pumpu za gorivo. Je li moguć nekakav drugi kvar, s obzirom da se ovi simptomi javljaju povremeno? Srdačan pozdrav i hvala!

ODGOVOR:

Vibracije motora kao što ste opisali mogu nastati radi više razloga i to : zrak u sustvau goriva, lošiji rad jednog od cilindara, loš rad neke od diza, mehaničko stanje motora. Obzirom da je vozilo dugo stajalo dobro bi bilo da se napravi mehanički pregled motora . Tada će se izmjeriti kompresija, provjeriti će se podešenost ventila, ispitati će se dize, provjeriti će se sustv dobave goriva i prisutnost zraka u gorivu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,9 DCI- LUPA PREDNJI OVJES

Datum objave: 22.07.2011 22:07:06
Slika
PITANJE:

kupio sam renault megane 1,9 dci 2002 g. (stari model)....auto je kupljen od prijatelja koji je 1. vlasnik...auto nikad karamboliran....međutim autu lupa prednji ovjes pri prelasku preko neravnina..kao da će se raspast....i prolaskom kroz zavoje totalno proklizava(sava intensaHP-možda su uzrok i gume djelomično)al taj auto kada odskače po cesti....auto sada ima 104000km...desnim krajem je udaren od rubnik te mu je promjenjena vilica(to je mjenjo prijatelj jer se to desilo dok je auto bio u njegovu vlasništvu) dosad sam radio špur jedno 4 puta i svaki put mi se čini da se nakon nekog vremena raštela....opet volan stoji u desno malo da bi auto išo ravno. dosada sam bio kod nekoliko automehaničara i svi su mi rekli da sam ja nešto umislio da je auto sasvim o.k. pa čak i ovi na teh.pregledu nisu ništa komentirali glede ovjesa....bilo kakav savjet bi mi dobro došao...hvala Vam

ODGOVOR:

U ovom slučaju a prema Vašem opisu mogao bih nabrojiti brojne uzroke radi kojih se vozilo ponaša kao što ste Vi opisali . Ne znam da li bi Vam to bilo od koristi . Međutim sigurno bi Vam koristilo da Vam pregledam vozilo i navedem sve neispravnosti. Za Vas bi pregled vozila bio besplatan.

na vrh Povratak na vrh

MITSUBISHI COLT 1,3 12V - STALNO RADI POD ČOKOM

Datum objave: 22.07.2011 22:02:46
Slika
PITANJE:

Imam mitshubishi colt 1.3 12v 55kw iz 1991.g.Zanima me koji tocno fergazer koristi i kako se podesavaju kabeli koji idu u njega.Auto ima automatski cok ali problem je sto stalno radi pod cokom pa ako mozete objasniti kako se to moze rijesiti. Hvala! LP

ODGOVOR:

Sve mogu objasniti kada podignem poklopac motora ( haubu ) na Vašemu vozilu . Ako Vas zanima sve što ste pitali dođite do mene sve ću Vam objasniti.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 16V - VELIKI SERVIS

Datum objave: 22.07.2011 21:55:27
Slika
PITANJE:

Poštovani, kupio sam Renault clio 1.2 16v, 2003. g. sa 89 tisuća kilometara. Spremam se napraviti veliki servis, pa me zanima što se točno mijenja od dijelova u mašini? (znam da je vodena pumpa i zupčasti, da li još nešto?). Također, koja je razlika, osim u cijeni u nabavi zamjenskih ili originalnih dijelova? I na kraju, koliko bi otprilike koštao takav servis? Hvala!

ODGOVOR:

Na velikom servisu se mijenjaju sve tekućine , svi filteri, zupčasti remen, kočnice po potrebi, servis klima uređaja ako isti nije servisiran unutar dvije godine, ostali potrebni radovi koji se vide kada vozilo dođe na servisnu dizalicu. Zamjenski dijelovi mogu biti dobri ako su isti u prvoj klasi kvalitete. Cijenu servisa bih mogao reći nakon pregleda Vašega vozila. Pregled za Vas je besplatan.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 - IZ KILERA LETI VODA VAN

Datum objave: 22.07.2011 21:52:44
Slika
PITANJE:

e ovako imam problem za peugeota 306 xad.. auto je osto bez vode i zakuho je nakon nekih 8 sati nalio sam vodu u kiler normalno i odzracio ... auto je normalno upalio i sve je bilo normalno dok se temp ponovno podilgla iznad 100 stao sam i vidio da na cepu od kilera pusta voda tj leti van ,, majstori su rekli da se glava odvede na ravnanje i da kupim novi dihtung , glava je izravnana i kupljen je i postavljen novi dihtung vraceno je sve nazad i opet se dogada ista stvar kad se auto upali odma pocne na cep od kilera bacat vodu nazad ,,, kolika je vjerovatnost da je blok motora napuko ili da je glava poslje zakuhavanja zaribala ...

ODGOVOR:

Blok motora je rijetko kada uzrok . Prilikom obrade glave motora trebalo je obaviti i hidrauličko ispitivanje glave motora . Isto tako trebalo je ugraditi brtvu glave garantirane kvalitete i staviti nove vijke za glavu motora. Nakon dobro obavljenog posla sigurno se nebi događalo da iz rashladnog sustava opet izlazi tekućina te da se stvara tlak u rashladnom sustavu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE COUPE 1,6 E- GDJE CURI ULJE?

Datum objave: 22.07.2011 21:48:34
Slika
PITANJE:

Dobar dan..ovako imam megana coupe 1,6e 1996 godina..promjenio sam nedavno ulje u motoru i počelo mi je slinit od nekuda,čep na karteru je stegnut do kraja ali vidi se mrlja od ulja iznad filtera ulja, dali je to prošao dihtun izmegu bloka i cilindara? hvala unaprijed

ODGOVOR:

Najprije operite zamašćene dijelove motora, nakon toga napravite probnu vožnju . Nakon probne vožnje opet pregledajte motor na mjestu na kojemu ste prije primjetili curenje ulja. Tada ćete točno vidjeti na kojem mjestu se pojavilo curenje ulja ( pojedine brtve, cijev oduška od ulja, semerinzi motora ) .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - BLJESKA LAMPICA OD ULJA

Datum objave: 22.07.2011 21:46:27
Slika
PITANJE:

poštovanje,imam golfa 3 i imam problem,miga mi lampica od ulja i neradi mi kilometar sat....hvala..

ODGOVOR:

Kontrolna lampica od ulje može bljeskati kada je neispravan indikator ulja , kada je neispravna električna instalacija, kada motor nema dovoljan tlak ulja . Najprije izmjerite tlak ulja.  Kilometar sat može biti izvan funkcije kada je neispravan davač impulsa na mjenjaču, kada je neispravna električna instalacija od davača impulsa do instrument ploče, kada je neispravno kilometarsko brojilo.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E KLASSA 220 D - EPC

Datum objave: 22.07.2011 21:19:48
Slika
PITANJE:

POSTOVANE IMAM MERCEDESA E KLASU 220 OBICNI DIZEL GODINA PROIZVODNJE 1998 I IMAM PROBLEM NA NJEMU PALI MI SE CESTO EPC UREDAJ I IZGUBI VUCU ZNACI NECE DA VUCE NECE DA PRIMI GASA MORAM GA UGASITI I SACEKATI OTPRILIKE 45 MINUTA DA BI GA MOGAO DALJE VOZITI I OPET NAKON NEKOG VREMENA SE UPALI I ISTO PA MOLIM ZA VAS ODGOVOR S POSTOVANJEM

ODGOVOR:

EPC ( Electronic Power Control ) lampica se pali kada visokotlačna pumpa ili regulator količine goriva ne rade na ispravan način. Dijagnostikom sustava za dobavu goriva i dijagnostikom visokotlačne pumpe može se točno utvrditi što je neispravno i navesti cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh

BMW E36 318 i. - OZNAKA NA BREGASTOJ I GLAVI

Datum objave: 22.07.2011 21:05:12
Slika
PITANJE:

posjedujem bmw e36 318i 83kw 92g!ne vidim oznaku na bregastoj i glavi,dali uopce postoji i kako je staviti na paljenje?na radilici postoji oznaka i sve je jasno!hvala

ODGOVOR:

Na ovom motoru ne postoje oznake pomoću kojih bi mogli točno namjestiti fazu motora . Za tu svrhu su potrebni specijelni alati za blokadu radilice i za blokadu bregaste osovine. Alati nisu univerzalni nego su specijalni baš za navedeni motor.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,9 TD - SVAKI ČAS NEKI KVAROVI

Datum objave: 22.07.2011 20:51:57
Slika
PITANJE:

Dobar vam dan.Trazio sam svuda pomoc ali nikako da je negdje dobijem i da mi se objasni detaljno. Vozim fiat bravoGT 1.9TD 98 godina sa 230 000km... Auto svako malo pa ima neke kvarove i to me vodi u propast posto nisam u prilici toliko izdvajati za njegove popravke.. Prije nekoliko mi je bila otisla elektornika i vozio sam jednom majstoru on nije znao sta je sa autom onda odvezao drugom i taj je kao "popravio" auto... Cim sam auto izveo iz radione auto je poceo slabo vuc. Na pola gasa kada sam vozio dusio se i dimio jako i onda samo bacio vise dima i onda nije dimio.. Ja sam sam kod kuce otkrio da kada sam odspojio neku zicu kod motora pocelo mi je u autu svijetlit na kontrolnoj ploci kao neka cijev koja rasprsuje neku tekucinu.. i od tada auto normalno ide a unutra normalno to mi svijetli.. Na autu sam vec promijenio 3 puta rucke od svijetala polovne su (300kn) i svaki put se topi to nesto u njima neznam ni sam kako.. I auto ostaje bez ventilatora na 4 brzini i bez svijetala.. I opet mi se to dogodilo.Nemam vise sirene na autu nekad ima nekada ne.. Nemam ni ventilator na brzini 1,2,3.. I jucer bas dosao sa mora sa autom napravio nekih 150km dosao u svoj grad vozio auto poceo trokirat i stao.. Upalim ga opet trokira i stane.. Upalim ponovno pustim ga da radi pokusam krenut i crkao do kraja.. Okrenem kljuc u njemu nista vise ne svijetli kao da se klema odspojila od akumulatora.. Skuzio sam da je otisao neki glavni osigurac od 40A.. Vec 2 puta danas iz neznam kojeg razloga samo se ugasi i normalno ga poslje mogu upalit Molim vas za pomoc posto stvarno vise neznam sta da ucinim.. Stvarno sam previse ulozio u auto sve novo smo stavljali na njega i uvijek nesto.. Predlozite mi nekoga tko bi mi to napravio da me nebi prevario da mi napravi bas ono sta nevalja na autu a ne da mi napravi jos gore.. Hvala vam

ODGOVOR:

Kada bih detaljno odgovorio na sva ta pitanja tekst bi bio dugačak dvadesetak stranica. Odgovoriti ću u kračoj formi . Prvo niste se namjerili na dobar servi koji može kvalitetno obaviti pregled i dijagnostiku vozila . Drugo servisi u kojima ste bili nisu predložili kvalitetno rješenje . Treće vozilo se mora popraviti po svim pravilima struke bez bilo kakvih improvizacija . Vaše vozilo mogu detaljno pregledati, predložiti kvalitetno rješenje, navesti cijenu popravka za sve potrebne radove i dijelove. Ukoliko Vas takav pregled zanima, javite se koncem osmog mjeseca kada dođem s godišnjeg odmora.

na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO - PUCA KLINASTI REMEN

Datum objave: 22.07.2011 20:47:14
Slika
PITANJE:

Imam Fiat Tipo star 20-ak godina, otprilike, ne znam previše detalja, s obzirom da nisam toliko stručan, ali bih imao 2 pitanja vezana uz to. 1. Prilikom paljenja automobila, klinasti remen zna zapištati (to se kasnije kratko osjeti kao smrad), ali se nakon nekih 10-ak sekundi normalizira. Sad, u načelu to ne bi bio problem da taj remen ne pukne svako 6 mjeseci (otprilike) i onda se mora stavljat novi. E sad, ni to nije problem, ali postoji li neko rješenje da taj remen ne puca i ne 'pjeva', s obzirom da je normalno radio 20 godina, jedino zadnjih 10 mjeseci to puca (prije toga je auto, doduše, godinu dana stajao bez da je vožen)? 2. Koliki bi broj okretaja bio optimalan i adekvatan? Tata kaže da je to od 800 - 1000, dok je on meni u mirovanju u leru na 1100. Treba li to nositi kod mehaničara da vrati, kako bi se izbjegla šteta na motoru ili može tako ostati? Hvala puno :)

ODGOVOR:

Zvuk klinastog remena se čuje kada je isti loše zategnut, kada je dotrajao ili kada je istrošen, kada postoji veliki otpor agregata kojega pokreće , kada je istrošena remenica klinastog remena. Sve što sam naveo također skračuje trajnost klinastog remena. Broj okretaj na leru treba biti oko 850.Ako je broj okretaja povišen potrebno je obaviti podešavanje tako da motor ne troši previše goriva i da nije bučan.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 16V - BEZUSPJEŠAN POKUŠAJ POPRAVKA

Datum objave: 21.07.2011 17:37:46
Slika
PITANJE:

Poštovanje!U pitanju je Opel Astra 1,6 16V 2003 god. 133000km,problem je bio što zacuka u jednoličnoj vožnji i potom auto kad se ugasi radi kao na tri klipa.Prije sam vam slao to pitanje pa ste mi naveli što moram provjerit!Provjerio sam pritisak pumpe goriva,stavio sam nove svjecice ,novu bobinu,novi egr ventil (ili kako se vec zove) mjerio sam kompresiju 12,2 ,očišćeni su injektori ili dizne,probjenio filter od goriva,auto je u fazi sto se remenja tiće.Greške koje je pokazivo kompjutor od auta su 3 i 4 cilindar i ispusni plinovi,kad se sve to promjenilo i ponistile greske auto je radio bezprijekorno,ali nakon 300km se isto to dešava da je zatrzo i da se ugasio i kao da radi na tri klipa.Jednu stvar koju sam ja lajik primjetio je da nece izbacivat na komandnoj ploci nikakvu gresku a trebao bi po meni jer znam iz ranijeg iskustva!Lampice sve rade ali kad auto upali ona se odmah ugasi a auto ne radi dobro trebala bi ostat upaljena.Servisiran je u Opelovom servisu ne vjerujem da su oni nesto prebrikali tu lampicu!nadam se da vi imate neki savjet sta da radim!najradije bi do vas dosao al problem je sto nisam siguran vise u auto i dal bi do vas mogao ga dovest jer mi se cini da kad izadem na otvorenu cestu on se uvijek ugasi bar je tako do sad bilo!

ODGOVOR:

Razumijen Vaše probleme koje imate s vozilom . Međutim moram naglasiti da se pojedine neispravnosti i pojedini kvarovi teško mogu otkriti i u servisu koji ima stručno osoblje, bazu podataka i svu servisno dijagnostičku opremu . Takvih primjera imam osobno vrlo često . Takvo vozilo se obično zadržava više dana u servisu radi složenog i dugotrajnog ispitivanja. Ovoga časa imam takva dva vozila u svom servisu i ne mogu reći koliko će se još zadržati. Ima li uopče nekog smisla da Vam navodim koja sva ispitivanja treba napraviti na Vašemu vozilu jer nemate potrebno znanje ni servisnu logistiku. Ipak u vašem slučaju ispitivao bih ECU centralu, električnu instalaciju, sustav za stvaranje iskre na svjećicama .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC 4X4- NEMOGUĆNOST OKRETANJA VOLANA

Datum objave: 21.07.2011 18:46:33
Slika
PITANJE:

vozim reno scenic 4x4 2000g. benz. prilikom ler gasa dolazi do nemogucnosti okretanja volana, dok pri dodavanju gasa funkcija serva se vraca pri voznji cujem lupkanje kod prednjeg desnog tocka i zujanje servo pumpe pri punom motanju da li je moguce da je otisla letva volana ili servo-pumpa ako je letva da li se isplati stavljati reparirana hvala!

ODGOVOR:

Navedeni simptomi na znače da je neispravna hidraulika letve volana , mogu postojati i drugi uzroci koji su manje skupi . Ako niste u zadnje dvije godine mijenjali ulje u servo volanu napravite to možda pomogne. Ako ne postignete rezultat provjerite ispravnost visokotlačne cijevi koja vodi od servo pumpe do kućišta volana . Ako je cijev ispravna provjerite ispravnost servo pumpe . Ako je i pumpa u redu tek tada posumnjajte u hidrauliku letve volana. Letva volana se može uspješno reparirati.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - TURBINA SERVISIRANA, ALI OPET NEMA SNAGE

Datum objave: 21.07.2011 18:43:59
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Vozim Ford Focus 2002g 1.8tdci. Problem je sta auto slabo vuce. Mehaničar mi je diagnosticirao kvar turbine jer navodno da ima slabi pritisak i da je nekakva poluga od vakuma zablokirana. Turbinu sam poslao u ovlasteni servis kamo su mi rekli da je to zbog toga jer treba zamijeniti nekakvu variabilu na turbini sta sam i napravio. turbina je montirana ali auto i dalje nikako ne vuce. Molim za pomoc. Hvala

ODGOVOR:

Problem sa snagom motora može nastati i radi mnogih drugih neispravnosti a ne samo radi turbine. Navesti ću i ostale moguće uzroke a to su : filteri, mehaničko stanje motora, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, injektori, MAP senzor, EGR ventil, senzor tlaka goriva, solenoidni ventil za tlak goriva, visokotlačna pumpa, prekidač položaja pedale kočnice, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, senzor radilice, senzor bregaste osovine, djelomično začepljenje ispušnog sustava, ECU centrala. Navedene dijelove treba najprije ispitati i kada se otkrije što je neispravno onda se dio dorađuje ili mijenja.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 214 SI 16V - PROMIJENIO 3 KOMPJUTORA

Datum objave: 21.07.2011 18:41:37
Slika
PITANJE:

postovani gos. meicu posjedujem rover 214 si 16 v iz 96 god., i u zadnjih godinu i po imam veliki problem sa autom. u biti njemu se stalno kvari kompjuter,i evo za to vrijeme sam vec tri promjenio . auto jednostavno nece da radi i kad upali nema ni obrtaja ni snage,trza u voznji itd. tako mi se svaki put desavalo i cim promjenim kompjuter auto radi normalno par mjeseci i onda sve opet ispocetka!! molio bi vas da mi objasnite ovaj kvar i zanima me da li se kod vas moze nabaviti kompjuter za njega i koliko bi kostao!!! samo da naglasim da sam prije 3 godine promjenio motor,skoro novi pri tom stavio i novu pumpu za gorivo i termodavace i sve te ostale sitnice. napominjem da su svi djelovi novi. unapred vam se zahvaljujem na odgovoru pozzz

ODGOVOR:

U praksi ne postoji slučaj kao što ste ga Vi opisali da nakon kračeg vremena postoji potreba za mijenjanjem upravljačkog kompjutora motora. Moguće neispravnosti radi kojih dolazi do oštećenja kompjutora su : električna instalacija, preveliki napon punjenja alternatora, neispravan sustav paljenja ( probijanje visokog napona ) , kratki spoj na nekom dijelu instalacije. Na žalost ja nemam prodaju dijelova . Inače kompjutor se može nabaviti preko ovlaštenog servisa Rover . Drugi način mi nije poznat.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA - VELIKI PROBLEMI

Datum objave: 21.07.2011 18:35:02
Slika
PITANJE:

Poštovani, posedujem citroen xsara 2001 godiste. U poslednje vreme javili su mi se veliki problemi.Prvi problem je to od kako sam napunio klimu, kola u voznji pocinju da trzaju, zatim se gase i paljenje je ne moguce dok se ne ohlade. Drugi problem je to sto mi se sve lampice na instrument tabli upale pri voznji i kilometar sat ne radi. Takodje desni zadnji tocak mi dohvata do necega i cepa gumu (sirina gume je 195) pa su mi rekli da je presiroka za njega, ali te gume stoje na kolima od kada sam ih kupio i nikakvih problema do sada nije bilo. U cemu je problem? Hvala...

ODGOVOR:

Punjenje klime i prekidanje motora ( trzanje ) nisu međusobno povezani. Prekidanje može nastati radi slijedećih neispravnosti : filteri, nečisto gorivo, senzori motora, davači impulsa , injektori, tlak goriva, mehanički uzroci , električna instalacija. Paljenje lampica na instrument ploči se događa radi konektora instrument ploče , radi niskog napona punjenja alternatora, radi BSI računala ( ako to postoji na Vašemu vozilu ) , radi pada napona na kutiji osigurača ( loši kontakti ) . Ako Vam do sada nije strugala zadnja guma , moguće je da je na zadnjoj osovini nastala zračnost ili istrošenje. Radi toga se kotač pomaknuo prema vani i zato dolazi do struganja.

na vrh Povratak na vrh