Danas je: 01.04.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT CLIO 1,2 16V - KAO DA MAČKA PREDE

Datum objave: 31.07.2011 13:56:38
Slika
PITANJE:

Poštovani,posjedujem Renault Clio 1.2 16,2004 god.prešao 98000 km.Naime automobil kad je u leru osjetim lagano treskanje u mjenjaču te povremeno kao da ce izgubit snagu tj.izgubi(zagluši) se zvuk rada na motoru,te kad ubacim u brzinu i krenem takoder u jednom trenutku kao da ce izgubit gas te moran "dodati malo kvačila".i jos jedno pitanje npr.nakon polukruznog okretanja ili nakon prelaska preko lezeceg policajca u straznjem dijelu vozila cujem neki nedefinirani zvuk najslicniji prednji mačke.Napomena:prije par mjeseci sam kompletno promjenio bobine i kablove te prije dva tjedan promjenio sam ulje,filtere te ulje za kočnice.Da li to moze biti do remena,ako ne molio bih Vas za pomoć.Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moguće neispravnosti kod motora su : tlak i količina goriva na pojedinim injektorima, regulator tlaka goriva, ECT senzor temperature, brtva usisnog kolektora, lambda sonda, aktuator minimuma, leptirasti ventil, sustav paljenja, niža kompresija na nekom od cilindara, nečisti injektori, električna instalacija motora. Točan odgovor i prijedlog rješenja mogu dati nakon neposrednog uvida na vozilu. Zvuk koji čujete na zadnjem dijalu vozila može nastati radi selen blokova zadnjeg ovjesa , radi odbojnih guma na zadnjem mostu..

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 i. - GAS TREBA POLAKO DODAVATI

Datum objave: 30.07.2011 13:04:08
Slika
PITANJE:

 

Postovani, sve pohvale za vas rad i trud da odgovorite svima na pitanja. Posjedujem peugeot 206 sedan verziju 1.4 benzinac, presao 20000km, jos uvijek pod garancijom. I imam jedan problem, kad upalim auto, a bio je hladan (nije vozen nekoliko sati) ne prima gas nekih 20ak sekundi. Ukoliko mu se u tom periodu naglo doda gas - odmah se ugasi ili se zagusi oko 3s kao da ce se ugasiti i obrtaji padnu ispod 500, a onda ipak primi gas. Zato mu polako dodajem gas i ne pritiscem do kraja ili sacekam da se ugrije. Kada auto krene ili radi na leru 30s, vise nema nikakvih problema i radi normalno.Sta bi moglo da bude problem? Danas sam primjetio da se lampica na tabli koja oznacava sistem za depoluciju kad dam kontak upali i tako stoji upaljena, dok ne startujem motor, tek onda se ugasi. Ranije kad dam kontakt ta lampica se palila na par sekundi i culo se zujanje dok ona gori i onda se ugasi. Drugo pitanje se odnosi na mijenjac, naime pri promeni brzina stalno se cuje neki metalan zvuk, kao da negdje ima lufta, pa se cuje klip-klap zvuk, da li je to normalan zvuk za 206?

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti u vezi motora su : tlak goriva, regulator tlaka goriva, potenciometar leptirastog ventila, ECT senzor, MAP senzor, aktuator minimuma, pad napona na nekim konektorima i senzorima motora , ECU centrala. Zvuk koji čujete prilikom promjene brzina je zračnost na pogonskim osovinama, ovjesima , transmisiji, hvatištima ovjesa .

na vrh Povratak na vrh

LAND ROVER FREELANDER 1,8 i. - ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 29.07.2011 16:47:58
Slika
PITANJE:

kako se štela razvod paljenja na land roveru freelender 18 benzin 1998.skino sam zubčasti remen a sada ga neznam vratiti.

ODGOVOR:

Kada od nakoga očekujete pomoć ili besplatni odgovor onda bi bilo kulturno da za to zamolite i zahvalite.  Početni položaj radilice je kada se oznake na remenici radilice poklope s oznakom na poklopcu motora a to je položaj kao kada su kazaljke sata na 12 sati. Bregaste osovine treba postaviti tako da je oznaka na prednjoj remenici bregaste osovine EXHAUST u položaju kao kada je mala kazaljka sata na 9 sati. Položaj remenice zadnje bregaste osovine treba biti takav da je oznaka IN u položaju kao kada je mala kazaljka sata u položaju 3 sata. Profesionalci za tu svrhu koriste specijalni alat za položaj bregastih osovina.

na vrh Povratak na vrh

NISSAN PRIMERA 1,6 SLX - POČEO JE NAGLO TROŠITI ULJE

Datum objave: 29.07.2011 16:41:23
Slika
PITANJE:

Poštovani, moj Nisan Primera 1,6 SLX 1999.g.prešao 218000 km počeo je naglo trošit ulje cca1l na 1000 km. Sve je ispravno, motor normalno radi potrošnja goriva u tvorničkim okvirima, nigdje ne vlaži uredno je servisiran, dobro vuče, auspuh je na izlazu crn, nakon oduzetog gasa i naglo dodanog u vožnji izbacuje sivi dim i kaplice ulja. Molim za dijagnozu i moguća riješenja kvara te cca troškovi otklanjanja. Srdačni pozdrav iz Pazina.

ODGOVOR:

U ovom slučaju postoje sam dva moguća uzroka i to vodilice ventila i ili klipni prstenovi . U većini slučajeva uzrok su istrošene vodilice. Uređenjem glave motora i zamjenom vodilica postiže se željeni rezultat . Prije nago navedem cijenu popravka volio bih pregledati Vaše vozilo . nakon toga bih točno naveo trošak popravka.

na vrh Povratak na vrh

VW JETTA II 1,6 TD - IZBACI ULJE NA ŠIPKU

Datum objave: 29.07.2011 16:38:07
Slika
PITANJE:

Postovanje majstore ! Imam jettu 2 1.6TD i javlja mi se problem izbacivanja ulja na sipku pri voznji u brdu ! Auto extra vuce i nema dima niti sec.,ne grije se znaci sve je normalno u voznji ali jednostavno izbaci ulje na sipku ! Turbina radi kako treba (pali-gasi) ! Molim za vase strucno misljenje ! Hvala unaprijed !

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : začepljenje sustava za odvod uljnih para iz motora, preveliki tlak u karteru radi loše kompresije. Treći razlog ne postoji.

na vrh Povratak na vrh

RENAUT CLIO 1,5 DCI - SMJER PUHANJA

Datum objave: 29.07.2011 16:30:28
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meić. Pojavio mi se jedan problem na cliu 1,5DCI 2005,g. Prekidač za odabir smjera puhanja ( ventilacije ) je otkazao, kao da negdje unutra zapinje. malo sam to gledao i izgleda da ću morat skidat cijeli kokpit da bi mi bilo dostupno. Sad vas molim za savjet, dali iz vaše prakse znate u čemu bi tu mogao biti problem i ako moram skidat kokpit kako da to učinim? gdje su sve vijci ikojekakve kopče da si nebih napravio još veći kvar.

ODGOVOR:

Prekidač za usmjeravanje zraka može otkazati radi mehaničkog istrošenja , radi otežanog pomicanja pojedinih zaklopki ventilacije. Točno je da do svih detalja treba doći i točno utvrditi što je uzrok. Nakon toga se može vidjeti dali je potrebna samo dorada ili treba nešto mijenjati. Demontaža konzole ( kokpit ) je vrlo zahtijevna jer postoje brojna skrivena mjesta na kojima je ista fiksirana. Nestručna demontaža može napraviti više štete nego koristi. Pokušajte najprije demontirati sami prekidač i nosivu konzolu na kojoj se nalazi sam prekidač.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. - POVEĆALA SE POTROŠNJA GORIVA

Datum objave: 29.07.2011 16:22:22
Slika
PITANJE:

postovani gospodine Meic,imam jedno pitanje.Naime imam opel astru g 1,6 benzinac 2003 godiste,problem je u tome sto mi je dosta povecala potrosnju goriva,i na leru motor malo kao da trese ali vrlo malo,i hoce da mi trza u voznji.i ponekad se pali zuta lampica auto sa kljucem.Bio sam kod majstora menjao sam bombinu,kablove,svecice ali opet isto,jedan drugi majstor mi je rekao da mi je crkla lambda sonda,neznam sta da radim,sta vi mislite o svemu ovome?

ODGOVOR:

Na Vaše pitanje mogu odgovoriti opčenito a točan i jednostavan odgovor mogu dati tek nakon pregleda vozila . Sada ću nabrojiti moguće neispravnosti : filteri, nečist rezervoar za gorivo, nečisti injektori, lambda sonda, probijanje visokog napona , senzori na motoru, mjerač mase zraka, potenciometar leptirastog ventila, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora.Najbolje i najjeftinije rješenje je da zatražite uslugu najboljeg servisa . Takav servis će točno otkriti sve greške na motoru, predložiti će rješenje i uz Vašu suglasnost će otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT GRAND SENIC 1,6 16V - DRUGO MIŠLJENJE

Datum objave: 28.07.2011 22:46:25
Slika
PITANJE:

Nedavno sam kupio R. Grand Scenic 1.6 16v, 2004, sa 124 tkm. Povremeno se na displeju ispisuje "check emissions" (uz "service" i simbol motora), a odprije tjedan dana kod paljenja hladnog motora, "nešto" zakrči kod verglanja i nakon 2-3 sekunde se ugasi. Drugi pokušaj identično ili ponekad uz davljenje se ipak upali. Nakon toga pali odmah po pritisku "start" gumba. Isto i kad je topao (do sat i pol od gašenja). Na ovlaštenom servisu su mi nakon dijagnostike (ispis - test mi nije predočen!?) rečeno i napisano da treba promijeniti senzor bregaste o., remenicu radilice i set za promjenu zupčastog (iako je isti s vodenom pumpom mijenjan prije 10.000 km). Nisam zasad stigao tražiti "drugo mišljenje", pa eto molim Vas za isto ukoliko iz ovog možete nešto zaključiti!? Lijepi pozdrav.

ODGOVOR:

Set zupčastog remena nije uzrok problema koje ste naveli . Mogući uzroci su : senzor bregaste, senzor radilice, MAP senzor, lambda sonda, ECT senzor, potenciomatar leptirastog ventila, injektori, električna instalacija, ECU centrala. Sve što sam napisao treba ispitati . Nakon toga doći će se do spoznaje što je neispravno a nakon toga nije teško dovesti motor u ispravno stanje. Drugo mišljenje koje bi bilo jednoznačno i točno mogu dati nakon neposrednog uvida na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 DIZEL- NEĆE UPALITI

Datum objave: 28.07.2011 22:17:10
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imamo Mercedes c220 diesel, 95/96 godina. problem je sljedeći.ponekad (često) prilikom postavljanja ključa u bravu i davanjem kontakta, na retrovizoru naizmjence blica crvena i zelena lampica i auto neće paliti, zavergla ali ne pali, vjerovatno blokakda motora...onda ga opet zaključamo pa otključamo pa radi normalno, ili ga treba resetirati pa upali... zanima nas gdje je problem jer se to događa sa oba ključa povremeno, tjedan dana je sve ok, pa počne pa opet radi... št se po pitanju toga da učiniti i da li je problem blokada motora, brava ili ključ? unaprijed zahvalna!

ODGOVOR:

Navedene lampice se pale kada sustav za blokadu paljenja nije deblokiran . Sustav se sastoji od ključa s transponderom, od elektromagnetske antene na kontakt bravi, od imobilajzera, od solenoidnog ventila za zatvaranje govoda goriva, od električne instalacije . Ispitati treba sve što sam nabrojio . Najčešći uzrok je solenoidni ventil na visokotlačnoj pumpi .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - ČIJA JE GREŠKA?

Datum objave: 28.07.2011 22:14:26
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem sa Ford Mondeom 2.0 TDCi. Radjen mi je servis pumpe visokog pritiska i zamjena ulja. Sada se (dok je vozilo još kod majstora) pojavio novi problem jer je, citiram "došlo do iskakanja klackalica iz ležišta i oštećenja poklopca bregaste osovine, tj navoja koji drže te klackalice". Objašnjenje majstora jeste da je filter ulja bio gust, te da se nije stvarao dovoljan pritisak, te je usled toga lanac bio dosta labav i prouzrokovao ovaj kvar. Želio bih čuti Vaše stručno mišljenje, da li je do takvog kvara moglo doći zbog filtera ili neke druge (njihove) greške. Srdačan pozdrav i hvala!

ODGOVOR:

Na motoru se mogu dogoditi nevjerovatne greške, istrošenja , kvarovi . Neposrednim uvidom i vještaćenjem pojedinih oštećenih dijelova može se doći do spoznaje kako i zašto je to nastalo. Osim Vašeg opisa i izjave Vašeg servisera, nemem nikakvih relevantnih činjenica na osnovu kojih bih dao svoje mišljenje. S moje strane bi bilo neozbiljno davati bilo kave kvalifikacije bez neposrednog uvida .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO MATIZ - CIJEV ZA VAKUUM

Datum objave: 28.07.2011 22:10:29
Slika
PITANJE:

Poštovanje,imam Daewoo Matiz SE(2000.godište),pa bih Vam postavio par pitanja vezana uz moj problem. Auto mi je nemirno tj.nekontinuirano radio na leru(znači nikakvih nepravilnosti nije imao u vožnji). Promijenio sam svjećice, kablove, rotor, razvodnu kapu.Čas su mi neki savjetovali da mi auto "trza u leru" zbog vode u benzinu.Ali sam se uvjerio da je sa benzinom sve u redu. I dalje nakon toga svega auto mi je isto radio,nisam osjećao da auto nešto bolje radi.Znači sve isto, nikakvoga pomaka. Sve dok nisam jedan dan odštekao cijev koja se priključuje na vakum automobila i od onda auto radi isto kao prije. Sada me zanima zašto služi ta pumpa vakuma ili kako se već zove(regulator vakuma)???(koja joj je namjena)??? Jedina mana je sada kada sam odštekao tu cijev sa vakuma osjetim kao i prije da mi auto malo "cuka",pa me zanima zbog čega se to javlja??? Jer do sada kada je bila cijev spojena nije tako povremeno cukao u vožnji ali sada povremeno da. Dali je greška voziti auto sa odštekanom cijevčicom ili ne...te koje su posljedice toga...i još jedno pitanje-zašto mi je auto tako trzao u leru dok je bila cijev prikopčana na vakum...ujedno mi se čini kao da sam izgubio dio snage na autu??????? hvala na odgovoru!!!!

ODGOVOR:

Cijev za podtlak ( vakum ) spojena je na usisni kolektor i membranu za podtlak na razvodniku paljenja . Membrana je vjerovatno oštećena i propušta , zato motor nemirno radi u leru. Kada ste odspojili navedenu cijev isključili ste podešavanje predpaljenja koje obavlja membrana ( automatski kut predpaljenja ) . Ispitajte membranu po potrebi je zamijenite i podesite kut predpaljenja.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - PUCKETANJE IZ PREDNJEG KRAJA

Datum objave: 29.07.2011 16:20:21
Slika
PITANJE:

Stovani g.Meic.Imam 20 god,i napokon sam prije godinu dana skupila za svoj prvi auto,Renault clio 1.2 8v,iz 2000 god.auto je kupljen od jednoga starijega susjeda koji je bio prvi vlasnik i presao nesto manje od 60000km.Do sada nisam imala problema sa autom a u zadnjih mjeseca dana kada ujutro upalim auto i micem volanom desno lijevo,javlja se neko pucketanje iz prednjega kraja,i to traje kakvih 15-20 sekundi i onda se vise ne cuje.Isto tako je i kada auto odstoji na parkingu par sati,opet se cuju takvo lagano pucketanje.Svi (muski)prijatelji su mi rekli da pucketanje iz serva nije jeftin kvar i da bolje prodam auto.Zato me jako zanima vase misljenje o ovome mojemu problemu.Hvala unaprijed Snjezana

ODGOVOR:

Zvuk koji kratkotrajno čujete nije zabrinjavajući . Uzrok nije servo volan nego neki jednostavni dio ovjesa koji se može brzo i jeftino riješiti. Dođite da pregledamo vozilo i da predložimo rješenje.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - PUMPA ZA GORIVO

Datum objave: 28.07.2011 22:03:15
Slika
PITANJE:

pumpa zuji ali gorivo jedva kapa,,molim neki savjet

ODGOVOR:

Ispitajte : rezervar i čistoću rezervoara, usisni filter na pumpi za gorivo, filter goriva, regulator tlaka goriva, cijevi dovoda goriva . Na kraju ispitajte po potrebi i pumpu za gorivo . Može biti neispravna iako se čuje da radi.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 E 1,8 i.- NEPOUZDAN

Datum objave: 28.07.2011 22:01:36
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam mercedes 190e 1.8 80kw iz 1991.g. sa problemom koji pokušavam riješiti više od godinu dana. Jednostavno se ne mogu pouzdati u rad motora. Događa se svašta, ili se gasi ili pri kretanju i laganom dodavanju gasa trokira u leru mjestimice radi kao na tri cilindra. Često radi normalno pa onda nakon nekog skretanja ili nasumce ponovno počne trokirati, itd, itd. Podešavan je kod mehaničara na tlakove komora 60:40%. Promjenjen je filter goriva, kablovi i svjećice. Pumpu nisam mijenjao (majstor kaže da je dobra??? iako unutar auta, otprilike lokacija zadnji lijevi kotač, stalno se čuje neki čudan zvuk kao kod rada veš mašine isl. samo tiše, kada radi stalno se čuje ) Najradije bih došao k vama ali ste mi predaleko, pa se nadam da mi možete pomoći barem savjetom (po mogućnosi jednostavnim riječnikom) u kom smjeru tražiti kvar.

ODGOVOR:

Kada se želi otkriti kvar kao što je i na Vašemu vozilu treba ići nekim logičnim redoslijedom . Najprije se ispita mehanički sustav motora i to : faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, ispušni sustav. Nakon ovoga na redu je sustav ubrizgavanja a ispituje se : filteri , rezervoar, tlak goriva, regulator tlaka, injektori, senzor položaja leptirastog ventila ili klapne, svi senzori motora, količina goriva na pojedinim injektorima . Sustav paljenja : iskra na svjećicama, kablovi bobine , električna instalacija na motoru ( česti slučaj na Mercedesu ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 19 1,4 i. - PROBLEM JE U STRUJI

Datum objave: 28.07.2011 21:56:14
Slika
PITANJE:

R19 Europa 1,4 1998g. Nakon što u vožnji više nije primao gas, a nije se gasio, već je radio u na malom broju okretaja, motor sam ugasio i nakon toga se više nije mogao upaliti. U auto je ugrađen plin. Plinska instalacija je u redu. Problem je u struji. Već na samom izlazu iz bobine nema iskre kada alnasujem. Bobina dobije napon kad se uključi kontakt. Senzor se nalazi na kučištu mjenjača. Ne znam kako bih provjerio da li je u pitanju senzor, bobina ili elektronika koja pogoni bobinu. Kvar se dogodio u vožnji kod većeg broja okretaja. Hvala u naprijed

ODGOVOR:

Sve što ste nabrojili najbolje je ispitati mototesterom ili osciloskopom . Drugi manje pouzdan način je mjerenjem električnog otpora i napona . Bolji način od ovoga zadnjega je metodom zamjene dijela u kojega sumnjate.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,6 KARBURATOR- POVEĆAVA SE NIVO ULJA

Datum objave: 28.07.2011 21:49:27
Slika
PITANJE:

Poštovanje, stari mi ima audi 80 (ali ja ga vozam, jaje) 87. god i prešao je 247 000km, 1.6 karburator (72ks). Imam par pitanja: 1. Auto što god se više vozi ima više ulja a nije nadolivano (rekli su mi da je nekvalitetno gorivo) 2. Da li je normalno da to auto troši 10-11l benzina kombinirane normalne vožnje 3. Koje bi mu ulje za motor najbolje odgovaralo jer je sad INA delta 5 4. Svako koliko se mijenjaju kintički zglobovi, lamfete i sl.? 5. Kvačilo nekada zna ostati da se ne vrati i teže šalta u 1., 2. i rikverc. Hvala.

ODGOVOR:

Nivo ulja u motoru se povećava kada je neispravna pumpa za gorivo . Povećana potrošnja goriva je povezana s loše podešenim karburatorom, s loše podešenim motorom , filter zraka, dotrajale svjećice, visokonaponski kablovi. Uzrok može biti i loše mehaničko stanje motora . Odgovarajuće ulje je 10W40 . Kinetički zgolbovi i ostali dijelovi se mijenjaju samo kada isti nisu ispravni. Pedala spojke se ne vraća kada je neispravan glavni ili radni cilindar spojke.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - TRZNE I IZGUBI SNAGU

Datum objave: 28.07.2011 21:43:07
Slika
PITANJE:

Dobar dan i poštovanje. Kao vjerni čitatelj i korisnik vaših usluga imam pitanje za vas. Vlasnik sam vozila vw passat 1.9 tdi, 66 kw, 1998. godina. U subotu sam išao na put i par puta mi se desilo slijedeće. Pri maloj većoj brzini tj. oko 100 km na sat, auto je iznenada trznuo ("cuknuo") i izgubio je snagu i nije više mogao voziti onolikom brzinom i snagom kao prije. Vozio je kao obični dizelaš i imao sam problema prilikom pretjecanja jer auto nije imao snage. Kad sam auto ugasio i upalio auto je opet dobio snagu i sve je bilo u redu da bi nakon određenog vremena opet trznuo i izgubio snagu te je opet vozio kao obični dizelaš. To se sveukupno desilo nekoliko puta. Možete mi reći u čemu je problem, da li je možda otišla turbina i da li se auto može voziti u takvom stanju i da li može doći do nekog većeg kvara? Puno hvala i svako dobro. Goran

ODGOVOR:

Navedena pojava se može dogoditi radi mjerača protoka zraka i radi tlaka turbine. Ako povremeno dođe do prestanka rada mjerača mase zraka motor izgubi snagu. Isto tako se to može dogoditi kada tlak turbine postane veći od dozvoljenog. U tom slučaju upravljačko računalo motora smanji snagu motora ( safe mode ) kako nebi došlo do oštećenja motora radi prevelikog tlaka turbine. U ovom slučaju nije uzrok turbine nego sustav za regulaciju tlaka turbine. Možete tako vozilit i dalje dok se ne odlučite za popravak . Sutra idem na godišnji odmor a po potrebi sam dostupan i na mobitelu.

na vrh Povratak na vrh

BMW E36 325 i - NE REAGIRA NA GAS

Datum objave: 28.07.2011 21:35:21
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI, Vozim godinu dana bmw e36 325i iz 1995 godine,imam problema u vožnji,naime auto jednostavno staje,potpuno ne reagira na gas i usporava,u početku to gubljenje gasa se desavalo na par sekundi a sada je sve duže,gledan je na dijagnostici nekoliko puta i nije nađenja ni jedna greska,zanima me kako se moze provjeriti tlak u pumpi goriva i koliki treba da bude,ali sve to je jako specifično jer se to sve dešava samo kada su jako velike temperature(preko 30),kada mi se zadnji put desilo da je auto praktično stao,gas je nemirno radio par sekundi ali se nije ugasio,ja sam ga sam ugasio i opet krenuo kao da nista nije bilo,drugi put kada mi se desilo da je auto gubio gas u vožnji i usporavao,kao da se gušio,kada sam stao i pokusao ponovo krenuti auto nije htio preći 2000 obrtaja tj kada dođe do 2000 čuje se kao turiranje(gušenje)i nakon prebacivanja u drugu on ponovo krene do 2000 i onda opet isto,kada opet stanem,radi nemirno u leru kao da se čitav auto trese vibrira,poslje nekoliko minuta auto radi opet NAJNORMALNIJE,katalizator mu je izvađen pa nije do njega,promjenjeni svi filteri,očišćene dizne,nekoliko puta bio na dino testu i ne pokazuje nista,lamda sonda ispravana,jedino nisam siguran za pumpu goriva,sta jos da pogledam,molim pomoć

ODGOVOR:

Tlak goriva treba biti 3,5 bara . Mjerenje tlaka goriva se uvijek radi pomoću manometra koji se spoji na cijev dovoda goriva . Ostali mogući uzroci su : senzor položaja leptirastog ventila, filteri, nečist rezervoar, MAP senzor, senzor bregaste osovine, mjerač mase zraka, propuštanje na usisnom kolketoru, senzor temperature usisanog zraka, električna instalacija od motora do ECU računala, sustav paljenja ( visoki napon ) , mehaničko stanje motora ( usisni kanali, ispušni sustav, tlakovi kompresije ) , ECU računalo.

na vrh Povratak na vrh

FIAT MAREA 1,8 16V - NE RADI DRUGI CILINDAR

Datum objave: 28.07.2011 21:23:07
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam problema sa fiat mareom 1.8 16v 1996. godiste, naime u radu na leru ne radi drugi cilindar, bobina provodi struju kada je izvadim van ali ne radi kada je vratim na mesto u motoru. Auto u leru radi jako lose.... Promenio sam svecice ali se nista nije promenilo. Hvala na pomoci.

ODGOVOR:

Drugi cilindar na motoru može biti izvan funkcije radi tri razloga i to : izostanak iskre na svjećici, nema goriva na injektoru, nema kompresije . Moguće neispravnosti su : svjećica, bobina, kablovi, injektor, usisni ventil, ispušni ventil .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - IMA WEBASRO

Datum objave: 29.07.2011 16:17:34
Slika
PITANJE:

Svaka čast za ovo što radite. Ovo mogu samo ljudi velikog srca i ogromnog znanja. Moji "problemi" su sledeći. Prije 20-tak dana uvezao sam iz Njemačke pasata 1.9tdi, 96kw 2002godina sa pređenih 155000km. Kontolom u ovlaštenim servisima utvrđena je potpuna ispravnost vozila. Vozilo je u odličnom stanju. Urađen je i veliki servis.Interesuje me potrošnja goriva vozila, pošto sam utvrdio(dosipanjem do punog rezervoara) da troši u kombiniranoj vožnji oko 8,5 lit/100km.Svo vrijeme točim eurodizel 5.Postoji li još nešto što bih trebao uraditi,ili toliko treba da troši? drugi problem je što ponekad kilometar sat "padne",ne radi. Kako radi klimatronik zimi? vozilo posjeduje i webasto,koliko je to dobro? hvala Vam

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima 130 KS i prema toj snazi adekvatnu potrošnju goriva. Kada bi mogli voziti u području nižeg broja okretaja 1.500 do 2.500 o/min , tada bi na otvorenoj cesti potrošnja bila oko 6 litara . U gradskoj vožnji bi to bilo oko 8 litara. Eurodizel - 5 morate koristiti  i dalje. Problem s kilometar satom može nastati radi pada napona na pojedinim konektorima instrument ploče ( pad napona , loš kontakt ) .Klimatronik je automatski uređaj koji po potrebi grije a po potrebi hladi, zači vozač po potrebi bira samo željenu temperaturu u kabini. mWebasto je jako dobra stvar jer se može programirati da zagije motor i vozilo prije nego se upali motor.

na vrh Povratak na vrh