Danas je: 23.08.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL TIGRA 1,4 16V - LER GAS VARIRA

Datum objave: 20.07.2011 10:19:10
Slika
PITANJE:

Pozdrav ! ovako imam problem sa opel tigrom, 1.4 ,16v! problem je sto ler gas nekad varira , ostane na 2000 okr nekad na 1500, nekad zna podic i do 3000 okr i tako stoji, rijetko kad da radi normalno ! zna se nekad i upalit check engine lampica kad pocnu te oscilacije ler gasa ! znate li mozda u cemu je problem? Hvala Puno !

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : filteri, propuštanje na usisnom kolektoru, tlak goriva, količina goriva, nečisti injektori, leptirasti ventil, senzor položaja leptirastog ventila, senzor temperature motora, motorić minimuma, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C220 CDI - PROBLEM MJENJAČA

Datum objave: 20.07.2011 10:17:14
Slika
PITANJE:

Postovani posjedujem Merzedes c220cdi 2002god.Pri kupovini istoga kad sam vozio probnu voznju mjenjac nije htio saltati bio je stalno u prvoj brzini (automatski mjenjac) da bi mi rekao prodavac da je to do baterije i da ju treba promijeniti,nakon gasenja i ponovnog paljenja motora sve je radilo u najboljem redu ali pojavio mi se problem kad vozim nekada nece da mi salta unatrag naprimjer kod preticanja nego drzi odredjen broj obrtaja i ne prelazi 120kmh...vecesras mi se desilo da sam uzbrdo preticao auto i sve je bilo ok i onda odjedanput pocnu padati obrtaji i snaga motora...ponovno satnem..ugasim auto izvucem kljuc..upalim i opet sve radi ok...zanima me postovani koji bi mogao biti problem ?..napominjem da je auto redovno servisiran i da je prosli mjesec prosao tüv...sasvim normalno...lijep pozdrav ...stovanje

ODGOVOR:

Kompletan opis i svi detalji koje ste nabrojili ukazuju da je uzrok mjenjač. Najmanje što možete učiniti a što nije skupo je da provjerite nivo i kvalitetu ulja u mjenjaču. Ako je ulje imalo sumnjivo treba zamijeniti filter mjenjača i ulje u mjenjaču. Ako i nakon toga ne bude poboljšanja mora se napraviti dijagnostika mjenjača, otkriti neispravnost i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 HDI - GORIVO ODE NATRAG U REZERVOAR

Datum objave: 20.07.2011 10:09:25
Slika
PITANJE:

Pozdrav. peugeot hdi 206 1.4 na prvoj dizni naime pustalo mi je gorivo bila mi je sva zamascena od goriva a ostale dizne suve,na toj prvoj dizni skino sam crijevo od goriva da vidim sto mozda tu pusta gorivo. Prilikom sto sam skino crijevo vidio sam ode gorivo nazad u rezervar,sve sam ponovno vratio,upalilo je auto isprve nakon par sekundi auto je se ugasilo nece da upali. Pa me zanima sta da cinim kako da upalim auto.

ODGOVOR:

U ovom slučaju mogle su se dogoditi dvije stvari i to : ulazak zraka u sustav goriva i blokada kompjutora radi jedne dize koja ne radi ispravno. U prvom slučaju treba provjeriti da sve cijevi za povrat goriva dobro brtve i nakon toga se može s nekoliko startanja pokušati upaliti motor. Ako motor neće upaliti treba provjeriti dobavnu pumpu u rezervoaru i filter goriva. Ako je uzrok kompjutor odspojite na 20 min minus klemu akumulatora i nakon toga startajte motor.

na vrh Povratak na vrh

VW 1,9 TDI PD - KVALITETA ULJA

Datum objave: 20.07.2011 10:04:12
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću ! Prvo da se zahvalim na savjetima koje dajete precizno , točno i potpuno besplatno . Moje pitanje je : Za VW motor 1.9 tdi 74 kw PD koje ulje bi mi preporučili . Sada točim Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40 has been developed to meet VW & Audi Diesel specifications (VW 505 01). It is especially designed for use in VW TDI engines using Electronic Unit Injectors (Pumpe Duse). Tom ulju su cijene po litri od 40 - 130 kuna u Hrvatskoj pa sam u nekim razgovorima saznao da ga proizvodi i pakira svaka šuša i da ima svakakve kvalitete , a i da pojedini trgovci uzimaju jeftino ulje sumnjive kvalitete te prodaju kao najskuplje da kupci misle kako je original Castrol edge. Čuo sam da se ARAL tronic 431 radi samo u njemačkoj i da je kvaliteta odlična , a isto je za PD motore . Molim Vaše mišljenje i preporuku . Hvala na odgovoru i daljnji uspjeh u poslu .

ODGOVOR:

Točno ste naveli da za Vaš motor treba koristiti ulje 505.01 , proizvođač je nebitan . Bitno je ( i Vi ste to naveli ) da ulje bude deklarirane kvalitete . Ulje Castrol i Aral su super kvalitete ali samo ako su originalni . Kvalitetu ulje možemo prepoznati uglavnom samo po cijeni a realna cijena je od 140,- do 160,- kn . Druga garancija je ako to isto ulje nabavljate kod glavnog uvoznika  koji i garantira za spomenuto ulje. Neke trgovine koje drže do svoga ugleda imaju ulje garantirane kvalitete . Zato bi se trebalo snabdijevati u takvim trgovinama .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 2,0 HDI - TURBINA SE KASNIJE PALI

Datum objave: 20.07.2011 09:59:03
Slika
PITANJE:

S poštovanjem vam se obraćam i jako mi se dopalo ovo što sam video i ja imam jedno pitanje za vas poštovani g dine Meić.Već dve godine vozim pežo 406 2,0 hdi 80kw(110ks).U poslednjih 10 dana sam primetio da turbina na mom vozilu se kasnije pali nego što treba ali ne konstatno već ponekad, pre je to bilo na 2000 obrtaja a sada na oko 3000 obrtaja i naravno kada se pokrene turbina auto se ponaša besprekorno i nije mi pokazao na bord računaru nikakvu grešku ,a sve ovo što sam naveo više se oseća i češće se događa kada se uključi klima u autu!Pokušao sam po preporuci sa nekim sprejom"WYNNS" za čišćenje turbine i EGR Ventila i dalo je neke rezultate ali nisam zadovoljan jer nije to što je bilo nekad.Molim vas pomozite mi vašim savetom i nekom pretpostavkom o kakvom se mogućem kvaru radi.Unapred zahvalan!!!

ODGOVOR:

Promjene koje ste primjetili na ubrzanju i snazi motora mogu nastati radi više razloga . Navesti ću sve što može biti uzrok tome :  djelomično začepljenje turbine krutim česticama čađe, regulacioni ventil turbine, senzor tlaka turbine, mjerač mase zraka, senzor apsolutnog tlaka, EGR ventil, senzor pedale gasa, filteri, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, mehaničko stanje motora, senzor temperature goriva, senzor bregaste osovine, djelomično začepljenje auspuha, ECU centrala. Najprije ispitajte tlak turbine a kasnije po potrebi i ostalo.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - LANAC I LANČANICI

Datum objave: 20.07.2011 09:50:22
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp.Meić, imam pitanje za opel astru g,karavan,2,0 DTI 2003 godina.165000 km. koje motorno ulje točiti, u kojim intervalima ga treba mijenjati na 10 000 ili 15 000 i dali treba mijenjati lanac i lančanike i nakom koliko pređenih kilometara

ODGOVOR:

Odgovarajuće motorno ulje je 10W40 ili 5W40 . Interval izmjene ulja je svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje . U svakom slučaju je još bolje svakih 10.000 km ili dva puta godišnje. Lanac i lančanici se ne mijenjaju ili bolje rečeno mijenjaju se samo kada za to postoji potreba .

na vrh Povratak na vrh

JUGO 45 - BEZOLOVNI BENZIN ?

Datum objave: 19.07.2011 17:53:19
Slika
PITANJE:

Ovako imam jugo 45 1983 godina proizvodnje i da li je stetno za motor voziti na bezolovni benzin

ODGOVOR:

Za Vaše vozilo je štetno ako vozite na bezolovni benzin ( troše se dosjedi ventila i sami ventili ) . Radi toga postoji aditiv koji se prilikom punjenja goriva ulije u rezervoar . Aditiv imate na svakoj boljoj benzinskoj pumpi.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 B5 1,9 TDI - PREGLED PRIJE KUPNJE

Datum objave: 19.07.2011 17:44:17
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić,imam namjeru kupiti Audia A4 B5 1.9 TDI 90 ks,kakvo je auto,koje su mu mane,na što trebam obratiti pažnju prilikom kupnje,jer te aute radu puno km,pa su skloni vraćanju kilometraže?

ODGOVOR:

Kada kupujete bilo koje vozilo ne možete znati da li je kilometraža smanjivana . To se može jednostavnim postupkom smanjiti . Iz toga razloga prije isplate vozila treba obaviti što bolji i temeljitiji pregled vozila  a posebno motora , mjenjača, klima uređaja, upravljačkog mehanizma. Samo na taj način se mogu izbjeći neugodna iznenađenja . Općenito mogu reći da su vozila Audi jako kvalitetna a kvalitetan je i motor TDI .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA C 2 2 DTI - TIPTRONIC MJENJAČ

Datum objave: 20.07.2011 09:45:11
Slika
PITANJE:

imam problema sa tiptronic mjenjacem kod vectre c,gts,2,2dti.2003 g.p.radio sam auto dijagnostiku i nigdje ne pokazuje gresku.inace auto kad se ubaci u d ili r,nece da krene.zanima me koji moze uzrok biti.hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Mogućih neispravnosti može biti više . Najčešći uzroci su nedovoljna količina ulja i nekvalitetno ulje u mjenjaču . Drugi uzroci su : električna instalacija i konektori od mjenjača do upravljačkog računala, elektroventilska grupa mjenjača, računalo mjenjača, neispravnost u samom mjenjaču.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,5 TD - ULJE NA ELEKTROPOKRETAČU

Datum objave: 20.07.2011 09:37:24
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam OPEL CORSA 1.5 TD 1996.g.,prije nekih sedam mjeseci sam mijenjala četikice u anlaseru, do kvara je došlo zbog zamašćenja istih. Objašnjenje je bilo da se prilikom mijenjanja ulja iz filtera prelila masnoća po anlaseru pa su se četkice s vremenom zamastile. Prije nekoliko dana mi se dogodila ista stvar, ali od zadnjeg kvara nisam mijenjala ulje pa mi je račeno da od nekuda polagano kapa ili ulje ili nafta i s vremenom izmasti anlaser i uništi četkice. Molila bih Vas ako mi možete odgovoriti odakle bi mogla doticati nafta ili ulje ili što mislite da se događa. Unaprijed zahvaljujem.!

ODGOVOR:

Nije točna konstatacija da je ulje iz filtera došlo na četkice elektropokretača jer to nije moguće. Moguće je da ulje na četkice dođe ako je neispravan zadnji semering radilice ili brtva poklopca ventila . tada ulje može doći do elektropokretača. Ozbiljan servis će s lakoćom utvrditi gdje je mjesto curenja i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 i. - SVE JE NAPRAVLJENO, ALI NEMA GAS

Datum objave: 20.07.2011 09:35:19
Slika
PITANJE:

Poštovanje,ovako radi se o BMW kockici 318i m40 90godina,sve moguće je pregledano na autu zamjenjeno,izmjerena kompresija,svi pritisci pumpe,promjenjeni kabli,injektori,stavljen novi dihtung glave,skoro sve sve...i auto jedostavno nema gas kakav bi trebao imat na startu dok je na radnoj temperaturi i kad je hladan,treba mu 20-30 sekundi da dođe u normalno stanje na 800 okretaja,inače pada na na 500...kad se digunu okretaji u tih dvadesetak sekundi auto ide dalje normalno i u vožnji sve normalno radi...bio sam kod svih mogućih mehaničara i električara niko ne može otklonit kvar kompjuter ne kaže nikakvu grešku,on jedostavno poslije vožnje dok se ostavi 5-10 min i želite krenut nema gas ne prima ga tek nakon 20 sekundi dok se obrtaji digunu u normalu...neznam više šta napravit da li vi imate kakvu ideju šta bi moglo bit?! Hvala

ODGOVOR:

Uvijek postoje takvi kvarovi koji se ne mogu odmah pronači i za koje treba potrošiti više vremena , strpljenja i rada. Na kraju se uzrok ipak nađe . Sve što ste nabrojili ne znači da je ispravno a uz to mogu spomenuti još : pojedine senzore motora, mjerače , davače impulsa, aktuator minimuma, električnu instalaciju, leptirasti ventil, ECU centralu. Ne mogu ništa više dodati osim da se ponovo i sistematski ispitaju sve komponente sustava ubrizgavanja i sustava paljenja .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,6 V6 - ABS NE RADI

Datum objave: 20.07.2011 09:30:50
Slika
PITANJE:

Imam audija A6 100 96godina 2.6 v6 110kw i problem sa abs sistemom,tj. na dijagnozi su mi ocitali da je kvar relej ventila abs ali isti nisu mogli da nadju(gdje se nalazi)pa sam zamjenio koplet pumpu abs jer na njoj su neka dva releja ali kvar je ostao i dalje gori lampica "abs aus" i sistem neradi prilikom kocenja...da li su to ti releji il je taj relej ventila na drugom mjestu,sta bi drugo moglo prouzrokovati isti kvar? Unaprijed zahvalan i hvala

ODGOVOR:

Releji koje ste spomenuli se nalaze na samoj pumpi . Sada nakon ugradnje druge pumpe trebalo bi izbrisati greške s memorije računala ABS-a . Ako nakon toga sustav normalno radi i ako se kontrolna lampica ne pali ABS je ispravan. Ukoliko se ne može obaviti brisanje grešaka lempica se neće ugasiti . To znači da je sustav ABS-a još uvijek izvan funkcije jer postoje još neke neispravnosti koje treba otkriti i otkloniti. Najčešće neispravnosti su : senzori ABS-ana kotačima, električna instalacija i konektori , hidroagregat, zračnost na pojedinim ležajevima kotača, nazubljeni vijenci na glavčinama kotača, računalo ABS-a .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 1,9 TD

Datum objave: 19.07.2011 18:45:27
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav! Evo već duže vrijeme pratim vašu stranicu i imate iznimno korisne savjete koji su od velike pomoći. Pa vas molim ako mi možete otprilike reći šta da učinim povodom mog problema sa autom... Vlasnik sam peugeota 406 1.9td 68kw... Auto ima na satu 200 000 no to mi ne igra nikakvu ulogu jer danas je u modi skidati km, pogotovo na tako starim vozilima... Problem je taj što mi vozilo baca crni dim na auspuh kada dam jače gas i to traje nekih 10 sekundi, onda se propiri i opet jedno vrijeme ne dimi, tj vozim ga 80-100kmh lagano i opet dam gas i opet se zadimi na nekoliko sekundi i opet prestane dimiti. Dim bude gust i crn... Auto ne dimi na mjeraču za ulje ni trunke kada je topal i kada mu dam gasa, turbina je pregledana i rečeno mi je da je ispravna, kao i mašina... Na tabli ne gore nikakve lampice za kvar... Sumnjam na dizne ili bosch pumpu... Molim vas za vaš savijet, unaprijed zahvalan!

ODGOVOR:

Crni dim nije rijetka pojava na dizel motorima i to osobito na motorima koji nemaju kompjutorsku regulaciju dobave doriva. Nabrojiti ću što sve utjeće ili može utjecati na pojavu crnog dima . To su: fitrer zraka, dize, niski tlak turbine, začepljenje turbine, suženje usisnih kanala na glavi motora, EGR ventil, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora . Crni dim se može pojaviti i kada je sve od navedenog ispravno . To se događa kada se vozilo s motor vozi s malim okretajima ( gradska vožnja ) . Tada se u ispušnom sustavu kumulira izvjesna količina čađe koja pri naglom dodavanju gasa izlazi kao crni dim iz ispušnog sustava.

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 - JESU LI DISKOVI DALI SVOJE?

Datum objave: 19.07.2011 18:35:46
Slika
PITANJE:

Postovanje..velike pohvale na vas rad,dosad ste mi dosta puta pomogli :)Naime imam sljedeći problem,prije nekoliko dana sam stavio nove pločice na prednje točkove,sada pri kočenju pogotovo pri većim brzinama auto nenormalno trese,veća brzina više trese,dok se na manjim brzinama slabije primjeti,naglašavam da je auto prije zamjene normalno kočilo!!! Jel moguće da su diskovi dali svoje?automobil je bmw e39

ODGOVOR:

Ugradite nove diskove prve klase, dobro obradite dosjede za diskove, stavite prvoklasne pločice. Po potrebi obavite servis prednjih kočnih kliješta i hidraulike .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC 1,9 DCI - NEMA SNAGE

Datum objave: 19.07.2011 18:31:12
Slika
PITANJE:

Postovani, imam Renault scenic 1.9 dci iz 2001 god. i moj je problem taj da automobil nema snage do 3000 okretaja, a iznad 3000 normalno ide i ubrzava sve dok su okretaji iznad 3000.Cim se okretaji spuste ispod 3000 stvar se ponavlja.

ODGOVOR:

Najčešći uzroci radi kojih motor nema snage  kao što ste opisali su : začepljenje turbine ( velika količina krutih čestica ) , suženje usisnih kanala na glavi motora, sustav za regulaciju tlaka turbine, niski tlak turbine, djelomično začepljenje auspuha, senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, senzor tlaka turbine, MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva. Točan odgovor mogu dati nakon pregleda vozila.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 1,5 i.- DUGA I KRATKA SVJETLA

Datum objave: 19.07.2011 18:28:50
Slika
PITANJE:

Poštovani Gosp. Meić Vlasnik sam Mazde 323F 1.5 97.god sa prijeđenih nešto više od 213000 km i imam dva pitanja 1. Duga Svijetla naime...pozicija i kratka svijetla rade normalno,blic svijetla rade,ali kada želim prebaciti na duga svijetla ne žele se upaliti,usto sam vidio kada ugasim svijetla okretaji motora se dignu za jedno 150-200 okretaja pa me zanima dali je to do akumulatora? 2.Mjenjač To mi se danas prvi puta dogodilo,bio sam na semaforu i izbacio auto iz brzine,kada se počelo paliti žuto nisam mogao ubaciti ni u prvu ni u drugu nego je zapeo na pola stupnja prve i pola stupnja druge brzine,ali kad sam pustio spojku i ponovo pritisnuo,ubacio je u brzinu bez problema...ovo za 1 i 2 brzinu mi se nije još događalo,to mi se događa jedino sa rikvercom,ali postupak je isti,izbaciti iz "polu-rikverca" i ponovo pritisnuti spojku i onda rikverc "sjedne" na mjesto...pa me zanima dali je to nešto za zabrinuti se? Hvala,i lijepi pozdrav!

ODGOVOR:

Problem koji ste spomenuli sa dugim svijetlima može se riješiti a mogući uzroci su : relej za duga svijetla, žarulje, prekidač za svijetla, električna instalacija. Događaj koji imate s mjenjačem nije zabrinjavajući jedino bi bilo dobro da se pregleda mehanizam za šaltanje brzina. Ako na kratko navratite do nas mi ćemo Vam to pregledati .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 HDI - VENTILATOR SE NE PALI

Datum objave: 19.07.2011 18:24:45
Slika
PITANJE:

Postovani,imam pezoa 206 1.4 hdi iz 2002 godine i imam jedan problem koji vec danima ne mogu da rijesim.Obisla sam par servisa ali ni na pomolu dugorocnog rjesenja.Ventilator nece da upali cim mi temperatura predje 90 stepeni,zamijenjen je termo prekidac ali ocito da to nije bio problem. U nadi da cete mi pomoci da rijesim svoj problem unaprijed HVALA.

ODGOVOR:

Kada se ne pali ventilator na hladnjaku mogu postojati nekoliko mogućih uzroka i to : senzor temperature motora, termoprekidač na hladnjaku ( ako to postoji na Vašem vozilu ), relej ventilatora, električna instalacija, elektromotor ventilatora. U rijetkim slučajevima uzrok može biti i termostat ali se tada motor pregrijava.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 CDI - KOMPJUTOR ZRAČNOG JASTUKA

Datum objave: 19.07.2011 18:21:57
Slika
PITANJE:

POSTOVANI.IMAM E 220 CDI 1999 GOD 245 000KM.UREDNO SERVISIRAN.ZAMJENIO SAM AKUMULATOR STAVIO OD 100AMPERA I NAKON 3 TJEDNA POSVJETLILA MI JE LAMPICA SRS DIJAGNOSTICIRALI SU MI DA JE IZGORILA JEDINICA ZA ZRACNE JASTUKE KOJA SE NALAZI KOD PEPELJARE.TE DA KOD PROMJENE AKUMULATORA NIJE IZVADEN KLJUC IZ BRAVE DA JE DOBIO NEGDJE ISKRU.NASAO SAM TKO POPRAVLJA TE JEDINICE ZA 1000KN JER SU MI REKLI DA JE NOVA 5500KN.NEZNAM KAD TO SLOZIM DALI JE POTREBNO STAVITI NOVI AKUMULATOR I KOJE JACINE MISLIM D AJE BIO 75 AMPERA.TE DALI JE MOZDA TO UZROK.JER NA DIJAGNOSTICI SVE JE OK OSIM TE JEDINICE KOJE NE PREPOZNAJE.ALTERNATOR PUNO I SVE JE OSTALO U REDU.MOLIM VAS ZA VASE MISLJENJE HVALA.

ODGOVOR:

Odgovarajući akumulator za Vaše vozilo je 95 Ah tako da ne treba mijenjati ovaj koji je sada u vozilu. Sam akumulator nije uzrok radi kojega je oštećen kompjutor zračog jastuka. Važno je da alternator ispravno puni i da ugradite ispravno drugo računalo .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - ZAČEPLJENA CIJEV ERG VENTIL-ISPUŠNA GRANA

Datum objave: 20.07.2011 22:09:10
Slika
PITANJE:

imam passata 96g 81kw prijeđenih 293000km pa me zanima zašto je začepljeno crijevo između egr ventila i ispušne grane i dal mora tako biti.a neki put me zna ugušit prilikom vožnje a mjenjao sam mjerač protoka zraka.zahvaljujem na pomoči i savjetu.poštovanje

ODGOVOR:

Navedena cijev je začepljena s namjerom da se eliminira utjecaj gubitka snage motora kada je EGR ventil neispravan ( što može biti ) . Drugi razlog je da se smanji onečišćenje usisne grane i usisnih kanala. Uzrok gušenja motora može nastati radi : filtera, radi mjerača mase zraka, radi senzora za tlak turbine, radi lošeg stanja turbine, radi diza, radi visokotlačne pumpe, radi mehaničkog stanja motora. Pregledom vozila mogao bih točno navesti sve neispravnosti.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA C 1,2 16V- TEMPERATURA MOTORA ?

Datum objave: 19.07.2011 18:16:53
Slika
PITANJE:

pozdrav.vozim opel corsu C 1.2 16.v 2001god. 4godine.Imam problem sa temperaturom motora preko ljetnih vrucina,temp.se penje i do 100c(PONEKAD I U CRVENO),sa upaljenom klimom stalno u crvenom,zato rijetko palim klimu.Prve 2 godine nisam imao takvih problema.Hladnjak je star 2 godine,nema nikakve prljavstine oko njega i na njemu,ventilator se pali (normalno) oko 95stupnjeva 2.brzina i radi non stop bez prekida a da se kazaljka temp. ni ne pomakne(sa 100stupnjeva),termostat neznam jeli se otvara a znam da bi se trebao otvarati oko 92stupnja,mozda je to problem???????antifriza ima dovoljno.Serviseri kazu da je to normalno zbog maloga motora i slabog protoka zraka odnodno velikih vrucina.vozio sam i duze relacije sa vecom brzinom 90,100kmh a kazaljka ni da se pomakne,cak jos raste.Ali nerazumijem zasto se to prije nije dogadalo nego samo u posljednje vrjeme.ZANIMA ME KAKO BI MOGAO OZRACITI RASHLADNI SISTEM???? jer se rashladna rekucina u zadnjih 1g mjenjala 2,3 puta,mozda ostane zraka.HVALA VAM NA STRPLENJU I NADAM SE DA CE TE MI POMOCI DA SPUSTIM TEMP.POZDRAV

ODGOVOR:

Najprije bi trebalo ispitati stvarnu temperaturu motora i istu usporediti s prikazanom temperaturom na instrument ploči . Često instrument pokazuje veću temperaturu od stvarne. Isto tako bi trebalo provjeriti ispravnost termostata . Hladnjak motora mora biti čist iznutra i izvana ( rekli ste da je to u redu ) . Na kraju treba posumnjati i u pumpu za vodu iako je to rijetkost. Ako na rashladnom sustavu vidite dva ventila na cijevima rashladnog sustava i na hladnjaku , to su mjesta za odzračivanje.

na vrh Povratak na vrh