Danas je: 27.04.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SEAT IBIZA 1,9 SDI - POTREBNO JE VJEŠTAČENJE

Datum objave: 01.08.2011 21:38:33
Slika
PITANJE:

vozim seat ibizu 1.9sdi auto je radio kao sat dok nisam oterao auto u servis da mi zamene zupcasti kais i sve drugo sta treba.zamenjen je zupcasti,zatezac,rolerii ostali kaisevi.kad sam dosao po auto lepo je upalio i ja krenuo kuci posle 1 km pocelo je nesto da lupka u motoru nazovem majstora i on mi kaze da vratim auto nazad.dok sam pricao sa majstorom auto je radio na leru i sve vise lupao dok nije jace lupio i ugasio se.odslepali smo auto nazad.skinuli ventil deklu i bregastu i videli hidro podizac sav izlomljen i glava ostecena.posle skidanja glave polomljen i klip.majstor me ubedjuje da nije on kriv mada sam ja ubedjen da nije nesto dobro uradio molim vas za vase misljenje. unapred hvala pozdrav dragan

ODGOVOR:

Moj točan odgovor na Vaše pitanje je moguć tek nakon pregleda i vještačenja oštećenih dijelova na Vašem vozilu. Moguće je da se to dogodio slučajno a moguće je da je uzrok nestručna ugradnja.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN AX 1,0 i. - BENZIN IZLAZI NA ČEPU REZERVOARA

Datum objave: 01.08.2011 19:03:15
Slika
PITANJE:

Postovani, posjedujem Citroen AX, 97-o godiste, 1.0, benzinac. prije neki dan sam napunio rezervoar do vrha da bih provjerio potrosnju na 100km. nakon prvih 10ak km benzin je poceo da izlazi na cepu od rezervoara. cak i kada otvorim cep benzin i dalje curi pomalo. benzin je prestao da curi tek kada sam potrosio oko 1/5 rezervoara. ovo mi se desilo prvi put od kada ga imam. radi bez greske, nemam nikakvih problema osim ovoga. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu nije ispravan sustav za odušak . Uzrok može biti ventil za ventilaciju rezervoara, cijev za odušak, čep rezervoara .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 124 300E - PROBLEMI KADA STOJI PED DANA

Datum objave: 01.08.2011 18:59:28
Slika
PITANJE:

postovani gospodine meicu mi nikako nemozemo bez vas,neznamo kako da vam zahvalimo,ali valjda ocemo nekada,imam u porodici mercedesa 124 300e benzin jaga vozim ponekada al mi se desava da kad stoji jedno pet dana i kad krenem da ga vozim pocne trokirati jedno vrijeme trza,i onda se ugasi i nemozes ga upaliti kao malose javi al nista i kad se oladi sat dva normalno upali i ode ako ga malo cesce vozis uredu je oko stoji pet dana da se ne vozi opet isto se desava.pa bi vas molio da mi objasnite o cemu se radi,pozdrav i hvala.

ODGOVOR:

Postoje brojne neispravnosti radi kojih motor ne može upaliti nakon dužeg stajanja a to su : mehaničko stanje motora ( niski tlakovi kompresije, propuštanje na usisnom kolektoru ) , pumpa za gorivo, električna instalacija od motora, filter goriva i dovod goriva, izostanak iskre na svjećicama, mjerač mase zraka, injektor za hladni start, tlak goriva, količina goriva na injektorima. Uzrok radi kojega motor ne pali je najlakše otkriti kada motor ne može upaliti. Tada treba provjeriti ima li iskre na svjećicama i ima li goriva na injektorima.

 

 

 

 

 

 

na vrh Povratak na vrh

BMW 520 2,0 i. - TROKIRA I PUCA

Datum objave: 01.08.2011 18:56:48
Slika
PITANJE:

Dobar dan .Imam bmw 520 24v 91 g auto kada krece trokira i puca dok ne prođe dvije tišuče okretaja onda je sve u redu .Zamjenjene svečice provjerene bubine na komjuteru je bil molim vas pomognite bankrotirati ču plačam pijaču

ODGOVOR:

Moguće neispranosti su : nečist rezervoar, nečisto gorivo, filteri, injektori, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, izostanak iskre na svjećicama, tlak goriva i količin agoriva na pojedinim injektorima, mjerač mase zraka, MAP senzor tlaka u usisnom kolektoru. električna instalacija od motora do ECU računala.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9TDI - TURBINA

Datum objave: 31.07.2011 17:26:48
Slika
PITANJE:

Vozim Passat 2000 godište 1.9 TDI 85KW. U zadnje vrijeme pri brzinama od 110 do 120 km/h turbina se ugasi. Nakon ponovnog pokretanja motora turbina radi normalno. Pri većim opterećenjima motora ona se jednostavno ugasi. Da li je moguće da je turbina pokvarena ili je u pitanju neki drugi kvar. Hvala.

ODGOVOR:

U većini slučajeva nije uzrok turbina nego : elektropneumatski ventili za regulaciju tlaka turbine, ventil za zakretanje varijatora koji regulira tlak turbine, senzor tlaka zraka u usisnnom kolektoru. Uz navedeno uzrok može biti i sama turbina te mjerač mase zraka , regulator količine goriva.

na vrh Povratak na vrh

VW JETTA 1,6 TD - MEMBRANA NA BOSCH PUMPI

Datum objave: 31.07.2011 17:23:50
Slika
PITANJE:

VW jetta 1,6 TD Poštovani Čemu služi membrana na Bosch pumpi na koju je prikopčana cijevčica koja dolazi iz turbine.Kada držim stalan gas c.a. 2500 okr. te isključim gum. cijevčicu nema nikakvih promjena , da li je to znak loše turbine? Vizuelno je membrana u redu ,Auto slabo vuče. Hvala!

ODGOVOR:

Navedena membrana služi da se poveća količina goriva kada turbina stvori tlak veći od 0,75 bara. Navedenim skidanjem cijevi ne možete ništa kontrolirati niti dokazati.

na vrh Povratak na vrh

VW CORRADO PG- OKRETAJI NEKONTROLIRANO RASTU

Datum objave: 31.07.2011 17:18:14
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine, moje pitanje se odnosi za automobil VW Corrado, 1989.g., kod motora je PG. Molim Vas za savjet: okretaji motora nekontrolirano rastu na leru i idu preko 2000 okretaja u minuti, a kada se iskopča struja sa ventila stabilizacije lera, onda je sve normalno. Ventil stabilizacije radi kada se prikopča direkt na struju, otvara i zatvara mehanički ventil u njemu. Unaprijed hvala na odgovoru. S poštovanjem, Željko Grivičić

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : aktuator minimuma ( IAC valve ), propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalacija od motora do ECU centrale, leptirasti ventil, senzor položaja leptirastog ventila, ECT senzor temperature, IAT senzor temperature usisanog zraka, VAF mjerač protoka, MAP senzor, tlak goriva, injektori, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 - MOTORSELBSDIAGNOSE

Datum objave: 31.07.2011 17:05:08
Slika
PITANJE:

postovanje, imam peugeota 106 95 god proizvodnje imam problem pali mi se zuta lampica u obliku slova K.(pronasao sam na netu da to znaci motorselbsdiagnose njemacki jezik predpostavljam) u gradskoj voznjili li niz neku strminu bez gasa kada kompresija drzi i nekad se desi da gas propada nakon neke vece nizbrdice. sta bi mogao biti uzrok, inace auto normalno radi, pali potrosnja je uredna. hvala

ODGOVOR:

Navedena lampica se pali kada postoji greška u sustavu za ubrizgavanje goriva ili u sustavu za stvaranje iskre na svjećicama. Moguće neispravnosti su : filteri, tlak goriva, injektori, senzor tlaka zraka , senzor za temperaturu zraka u usisnom kolektoru, mjerač mase zraka, lambda sonda, senzor bregaste osovine, probijanje visokog napona , lambda sonda, brtva usisne grane, upravljačko računalo motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II DIZEL- ZAMJENA ZUPČASTOG REMENA ?

Datum objave: 31.07.2011 17:00:29
Slika
PITANJE:

Da li mogu sam zamijeniti zupčasti remen na golfu2, diesel 1600, ako nisam automehaničar? Bi li mi mogli objasniti proceduru?

ODGOVOR:

Postupak zamjene razvodnog mehanizma je vrlo zahtijevan . Potrebno je točno poznavati princip rada , imati odgovarajuće alate za blokadu visokotlačne pumpe i bregaste osovine . Uz to treba obaviti i završno podešavanje statičkog predpaljenja s odgovarajućim alatom i komparatorom. Iz navedenog možete zaključiti da je postupak složen. Detaljan opis također ne bi pomogao . Nestručna ugradnja može izazvati ozbiljno oštećenje motora.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 MPI - PUNO RADOVA I PROBLEMA

Datum objave: 31.07.2011 16:58:18
Slika
PITANJE:

Poštovani! Posjedujem Škodu Fabiu 1.4 mpi 2001god. u koju sam prije 2god. ugradio plin i od tada počinju moji problemi.Prvo se nakon prvog paljenja počela gasiti tek nakon 2-3 puta bi upalila, zatim mi se počela paliti lampica od volana i treptaji svijetla konstantno traju a landa sonda prestane raditi nakom cca 5-6mj.promijenio sam ju 5 puta i sad kad sam kupio "navodno original" ponovno prestaje raditi čim bi prebacio na plin.Rekli su mi da je do plina ali s plinskim sustavima je sve uredu.Na benzinu jako trza i trese mašina čim se prebaci na plin tih simptoma nema.Počeo sam obilaziti majstor svaki mi je dao drugačiju dijagnozu.Promjenio sam vodenu pumpu,2 x sviječice,bobinu, senzor temperature,brtvu glave i brušena je glava,lanac i sve što ide u kompletu s njim,tremostat ,alternator štelovali su ventile par puta. Ona opet neispravno radi,zadnji mehaničar kod kojeg sam bio rekao da bi uzrok svega ovog mogao biti senzor na letvi volana.Molim vas savjet uistinu mi se više neda obilaziti majstor koji samo uzimaju novce a narade svoj posao! ZAHVALJUJEM UNAPRIJED!

ODGOVOR:

Spomenuli ste puno problema koji su Vam se događali na vozilu . Isto tako i mnoge radove koje ste napravili na vozilu. Kada postoje problemi kao što ste Vi naveli potrebno je točno obaviti ispitivanje svih dijelova sustava ubrizgavanja goriva, svih dijelova sustava paljenja. Isto tako mehaničko stanje motora mora biti besprijekorno. Kod mehaničkog sustava motora bitno je slijedeće : točna faza motora, kompresija u granicama normale, ventili imaju hidropodizače tako da ih ne traba podešavati osim prvi put kada se mijenjaju hidropodizači ili kada se radi zahvat na glavi motora, usisni kolektor kao i svi priključci ne smiju vući nekontrolirano zrak. Svi dijelovi sustava ubrizgavanja moraju biti ispravni ( pojedini senzori, davači , aktuatori ) . Dijelovi sustava paljenja moraju biti u takvom stanju da daju uvijek dobru iskru na svjećicama. Uz sve to ispravna mora biti električna instalacija i upravljačko računalo . Vjerujem da možda nije u cjelosti dobro odrađena dijagnostika motora i da zato postoje problemi koje trenutno imate.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT GRAND SENIC - SKIDANJE KVAKE VRATA

Datum objave: 31.07.2011 14:18:10
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam Renault Grand SCENIC 1,9 DCI OD 2007. Ne radi mi lijevo pozicijsko svjetlo ( vjerojatno je osigurač) ali nema takvog osigurača u kutiji ispod upravljača. Da li znate gdje ga mogu naći? Usput kako skinuti kvake i očistiti onu dugmad za zatvaranje vrata ( pola ih ne radi od prošle zime ). Pozdrav, Marin

ODGOVOR:

Ako ne radi samo jedno poziciono svijetlo uzrok nije osigurač. Najčešći uzroci su : žarulja, kontakti na dosjedu za žarulju, konektor, električna instalacija . Osigurač za poziciona svijetla se nalazi gdje i drugi osigurači . Kvaka vrata se može demontirati samo ako se demontira obloga vrata i oslobodi pristup kvaki vrata iznutra . Ako to niste nikada radili bolje je da to ne radite jer nestručnom demontažom možete napraviti štetu.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 FSI - SERVO VOLAN

Datum objave: 31.07.2011 14:13:54
Slika
PITANJE:

Gledam sva ova pitanja i nigde nema mog problema,pa resih da ga postavim,vidim da ste veoma strucni i da pomazete dosta ljudima,pa se nadam da cete i meni nekako pomoci.Vlasnik sam Skode Oktavije A5 1.6FSI 85kw 2005.g .Nedavno sam imao malu nezgodu,udario sam nosac motora na menjacu o sahtu koja je bila "malo vise" izdignuta od asfalta,i tom prilikom su mi se aktivirala oba prednja airbaga,u sustini to i nije problem narucio sam nove delove koji nisu ni malo jeftini.Medjutim problem nastaje posle dvadesetak dana,prestaje da mi radi i upravljacki uredjaj tj. el.servo volana, upalila se crvena lampica volana j tezak je pri upravljanju kao kad je ugaseno vozilo. Bio sam u servisu resetovali su gresku i proradio je.Medjutim nisam presao ni 5km,pri ponovljom palenju vozila isto se desava.Unapred hvala.

ODGOVOR:

Na servo volanu sigurno postoji greška . Ista se ne može riješiti resetiranjem . Najprije treba ispitati sve dijelove električnog servo volana , otkriti što je neispravno i nakon toga otkloniti kvar. Moguće neispravnosti su : senzor kuta volana, konektori, električna instalacija volana, elektromotor volana, upravljačka elektronika servo volana.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 TD - KOČNICE

Datum objave: 31.07.2011 14:10:19
Slika
PITANJE:

Poštovani imam golfa 2 1,6td,problem je kod glavnog kocionog celindra u unutrasnjosti vozila kad se kocnica upotrebi cuje se šištanje zraka,tj gubitak vakuma!! Pa zanima me dali potoji neka gumica ili sto vec nesto drugo zamijensko ili se mora kocioni celindar mjenjati,zato sto ovako vozilo nije sigurno jer gubi se kocioni sustav a papucica kocnice otvrdni da je kocnica neupotrebiva!! Unaprijed zahvalan na odgovoru.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok je servo uređaj kočnice. Oštećena može biti membrana servo uređaja ili cijev za podtlak . O tome smo već razgovarali telefonom. Servo uređaj se uglavnom ne može uspješno popravljati.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN SAXO

Datum objave: 31.07.2011 14:07:40
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Imam pitanje u vezi Citroen Saxa, Nemože upaliti, kad okrenem ključ vergla ali nemože uhvatit da krene radit, pokušavao sam pronaći svječice ali neznam gdje se nalaze? Nevidim ih sa prednje strane motora. Unaprijed hvala na odgovoru. Lp, Damir

ODGOVOR:

Svjećice se nalaze ispod bobine . Bobona je zajednička za sve svjećice . Bobina ima izgled crne plastične konzole i fiksirana je s dva vijka . Na jednoj strani ima konektor na koji dolaze električni vodovi. Osim struje uzrok može biti i prekid u dovodu goriva na injektore.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - ZVUK IZ SREDNJEG STUPA

Datum objave: 31.07.2011 14:03:08
Slika
PITANJE:

Prije svega pozdrav...Dakle,nadavno sma kupio Opel Corsa 2009.g,od samom pocetka pri prelsaku preko ne ravnina ,(uvala) u autu se cuje iritantan zvuk,kao da se nesto lomi,kida,skrip.Ustanovio sma da zvuk dolazio iz srednjeg stupa,dakle ispod pokloplca za pojas.Sve ostalo na vozilu radi savrseno...Unaprijed Hvala

ODGOVOR:

Moguči uzroci su : slabo fiksirano kućište pojasa za karoseriju, zaštitni poklopac, klizač pojasa . Uzrok se može otkriti prateći mjesto na kojemu se čuje opisani zvuk.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA- TEŠKO PALI PO KIŠI

Datum objave: 31.07.2011 13:59:25
Slika
PITANJE:

Imam Skodu Octaviu Ambiente 2001 godiste koja je redovito bila servisirana do sedme godine i do sada nisam imao problema. Zadnju godinu mi se dogadja da po po vlaznom vremenu i nakon kise jako tesko pali a nakon paljenja se ugasi u voznji nakon odredjenog vremena.Slijedece paljenje motora je moguce tek nakon susenja. Molim vas da mi javite sto bi po vasem misljenju mogao biti uzrok istog.Unaprijed zahvaljujem uz pozdrav.

ODGOVOR:

Prema Vašem nepreciznom opisu i nedostatku podataka o vrsti i karakteristikama motora mogući uzroci su : oksidacija električnih kontakata i konektora usljed čega dolazi do pada napona na pojedinim strujnim krugovima, probijanje visokog napona, prekid napajanja do vitalnih senzora i aktuatora motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 16V - KAO DA MAČKA PREDE

Datum objave: 31.07.2011 13:56:38
Slika
PITANJE:

Poštovani,posjedujem Renault Clio 1.2 16,2004 god.prešao 98000 km.Naime automobil kad je u leru osjetim lagano treskanje u mjenjaču te povremeno kao da ce izgubit snagu tj.izgubi(zagluši) se zvuk rada na motoru,te kad ubacim u brzinu i krenem takoder u jednom trenutku kao da ce izgubit gas te moran "dodati malo kvačila".i jos jedno pitanje npr.nakon polukruznog okretanja ili nakon prelaska preko lezeceg policajca u straznjem dijelu vozila cujem neki nedefinirani zvuk najslicniji prednji mačke.Napomena:prije par mjeseci sam kompletno promjenio bobine i kablove te prije dva tjedan promjenio sam ulje,filtere te ulje za kočnice.Da li to moze biti do remena,ako ne molio bih Vas za pomoć.Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moguće neispravnosti kod motora su : tlak i količina goriva na pojedinim injektorima, regulator tlaka goriva, ECT senzor temperature, brtva usisnog kolektora, lambda sonda, aktuator minimuma, leptirasti ventil, sustav paljenja, niža kompresija na nekom od cilindara, nečisti injektori, električna instalacija motora. Točan odgovor i prijedlog rješenja mogu dati nakon neposrednog uvida na vozilu. Zvuk koji čujete na zadnjem dijalu vozila može nastati radi selen blokova zadnjeg ovjesa , radi odbojnih guma na zadnjem mostu..

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 i. - GAS TREBA POLAKO DODAVATI

Datum objave: 30.07.2011 13:04:08
Slika
PITANJE:

 

Postovani, sve pohvale za vas rad i trud da odgovorite svima na pitanja. Posjedujem peugeot 206 sedan verziju 1.4 benzinac, presao 20000km, jos uvijek pod garancijom. I imam jedan problem, kad upalim auto, a bio je hladan (nije vozen nekoliko sati) ne prima gas nekih 20ak sekundi. Ukoliko mu se u tom periodu naglo doda gas - odmah se ugasi ili se zagusi oko 3s kao da ce se ugasiti i obrtaji padnu ispod 500, a onda ipak primi gas. Zato mu polako dodajem gas i ne pritiscem do kraja ili sacekam da se ugrije. Kada auto krene ili radi na leru 30s, vise nema nikakvih problema i radi normalno.Sta bi moglo da bude problem? Danas sam primjetio da se lampica na tabli koja oznacava sistem za depoluciju kad dam kontak upali i tako stoji upaljena, dok ne startujem motor, tek onda se ugasi. Ranije kad dam kontakt ta lampica se palila na par sekundi i culo se zujanje dok ona gori i onda se ugasi. Drugo pitanje se odnosi na mijenjac, naime pri promeni brzina stalno se cuje neki metalan zvuk, kao da negdje ima lufta, pa se cuje klip-klap zvuk, da li je to normalan zvuk za 206?

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti u vezi motora su : tlak goriva, regulator tlaka goriva, potenciometar leptirastog ventila, ECT senzor, MAP senzor, aktuator minimuma, pad napona na nekim konektorima i senzorima motora , ECU centrala. Zvuk koji čujete prilikom promjene brzina je zračnost na pogonskim osovinama, ovjesima , transmisiji, hvatištima ovjesa .

na vrh Povratak na vrh

LAND ROVER FREELANDER 1,8 i. - ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 29.07.2011 16:47:58
Slika
PITANJE:

kako se štela razvod paljenja na land roveru freelender 18 benzin 1998.skino sam zubčasti remen a sada ga neznam vratiti.

ODGOVOR:

Kada od nakoga očekujete pomoć ili besplatni odgovor onda bi bilo kulturno da za to zamolite i zahvalite.  Početni položaj radilice je kada se oznake na remenici radilice poklope s oznakom na poklopcu motora a to je položaj kao kada su kazaljke sata na 12 sati. Bregaste osovine treba postaviti tako da je oznaka na prednjoj remenici bregaste osovine EXHAUST u položaju kao kada je mala kazaljka sata na 9 sati. Položaj remenice zadnje bregaste osovine treba biti takav da je oznaka IN u položaju kao kada je mala kazaljka sata u položaju 3 sata. Profesionalci za tu svrhu koriste specijalni alat za položaj bregastih osovina.

na vrh Povratak na vrh

NISSAN PRIMERA 1,6 SLX - POČEO JE NAGLO TROŠITI ULJE

Datum objave: 29.07.2011 16:41:23
Slika
PITANJE:

Poštovani, moj Nisan Primera 1,6 SLX 1999.g.prešao 218000 km počeo je naglo trošit ulje cca1l na 1000 km. Sve je ispravno, motor normalno radi potrošnja goriva u tvorničkim okvirima, nigdje ne vlaži uredno je servisiran, dobro vuče, auspuh je na izlazu crn, nakon oduzetog gasa i naglo dodanog u vožnji izbacuje sivi dim i kaplice ulja. Molim za dijagnozu i moguća riješenja kvara te cca troškovi otklanjanja. Srdačni pozdrav iz Pazina.

ODGOVOR:

U ovom slučaju postoje sam dva moguća uzroka i to vodilice ventila i ili klipni prstenovi . U većini slučajeva uzrok su istrošene vodilice. Uređenjem glave motora i zamjenom vodilica postiže se željeni rezultat . Prije nago navedem cijenu popravka volio bih pregledati Vaše vozilo . nakon toga bih točno naveo trošak popravka.

na vrh Povratak na vrh