Danas je: 05.09.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

JEEP GRAND CHEROKEE 2,7 - PREBACUJE U SIGURNOSNI MOD

Datum objave: 06.08.2011 23:14:36
Slika
PITANJE:

Kod Jeep GC 2,7 automatic , se pojavljuje greška ( naranđasto svjetlo)i prebaciva u sigurni mod, tj. 2 brzinu. Prethodno je izmjenjeno ulje u mjenjaču i zamijenjen selenoid u getribi. Po njihovoj preporuci je potrebno zamijeniti čitav mjenjač, a nisu otkrili nikakvu grešku na kontaktima na mjenjaču prilikom provjere moguće greške. Nakon što se resetira automatski mjenjač radi kao i prije, ali se redovito opet prebacuje u sig. mod. Molim vas za savjet. Pozdrav.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : ektroventili mjenjača, električna instalacija mjenjača, hidraulična pumpa mjenjača, upravljačko računalo mjenjača. Detaljnim ispitivanjem ipak treba doći do spoznaje o stvarnom uzroku i kvaru mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

VW LT 46 2,8 TD - UZBRDO GUBI OBRTAJE

Datum objave: 06.08.2011 23:10:56
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić Moj prijatelj ima WV LT 46 2001 g. 2800 ccm Već neko vrijeme ima problem gubi obartaje uzbrdo. Išao je kod petnaestak majstora i ni jedan mu nije dao istu dijagnozu. Urađeno je čišćenje komletnog dovoda goriva, usisa zraka, interkolera, auspuh... Motor idealno pali i pri niskim temperaturama, radi fino ne troši ulje i ne grije se. Zadnja sumnja je bila na lošu turbinu pa je i ona reparirana ali isto kao i prije nemže da nabije pritisak veći od 0,3 bara a i vuća je ostala ista. Čovjek više nezna šta da radi pa je danas išao i boš-majstoru on mu je rekao da je bošpumpa u redu. Kakvo je vaše mišljenje zbog čega auto gubi snagu uzbrdo. Unaprijed Vam se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Mogući uzroci radi kojih motor nema snage su : začepljenje susinih kanala, začepljenje ispušnog sustava, loše mehaničko stanje motora, sustav za regulaciju tlaka turbine, propuštanje na tlačnoj strani turbine, senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor radilice, senzor bregaste osovine, mjerač mase zraka .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 i. - AKUMULATOR ILI ANLASER

Datum objave: 06.08.2011 23:06:05
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam jedno pitanje vezano za akumulator i gašenje auta zbog spomenutog. Nakon obavljenog servisa kod "majstora" kupljene polovne Škode fabie sedane 1.4, 2002. godište, koja ima ugrađen i plin te nakon obavljenog tehnickog pregleda, obavila sam pokusnu vožnju od nekih 8 km nakon čega je auto stao nasred ceste i nisam ga više mogla upaliti. Prijatelji su napunili akumulator da stignem bar do kuće, ali se isto dogodilo i danas. Napominjem da ništa nije ostalo uključeno što se tiče potrošača struje u autu (radio, svjetla i sl.). Možete li mi reći što je zapravo problem jer imam osjećaj da me majstor dobrano preveslao i da će mi i ovaj puta uzeti brdo novaca, a da neću znati u čemu je bio problem. P. S. prijatelji spominju nekakav neispravan alternator te neispravnu elektroniku auta i sl. Unaprijed hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba ispitati ispravnost alternatora ( uređaj koji proizvodi struju dok motor radi ). Ako je alternator ispravan potrebno je ispitati ispravnost akumulatora koji također može biti dotrajao . Ako se ustanovi da je neispravan alternator isti treba dovesti u ispravno stanje ( obično se radi servis alternatora ) . Ako je akumulator loš isti se ne može punjenjem osposobiti da bude dobar i pouzdan , potrebna je ugradnja novoga. Stari akumulator se može ispitati i na taj način utvrditi da li je isti još dobar ili  je potrebna zamjena.

na vrh Povratak na vrh

HONDA CIVIC 1,6 VTEC - PROBLEM SA ŽMIGAVCIMA

Datum objave: 06.08.2011 23:00:53
Slika
PITANJE:

posjedujem hondu civic 1.6 vtec 94g., i imam problema sa zadnjim desnim pokazivacem smjera. kad upalim desni pokazivac samo mi prednji radi, a kad ukljucim sva cetiri svi rade. znaci relej sam promjenio i ista stvar, osiguraci svi ispravni, znaci struje nema do zadnjeg pokazivaca kad ukljucim desni. provjereno. do kutije s osiguracima ima struje, od kutije prema zmigavcu nema struje. molim savjet

ODGOVOR:

Ako nema struje u električnom vodu do zadnje lampe uzroci su : prekid u instalaciji, veliki pad napona na pojedinim kontaktima ili konektorima, loš kontakt na smoj žarulji, kutija osigurača, slaba masa na samoj lampi.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI -ZAMJENA TEKUĆINA

Datum objave: 06.08.2011 22:58:03
Slika
PITANJE:

Hvala na sve ove odgovore koje se odnose na problemima sa autama. Zelim da pitam na koliko hiljada kilometara ili kada promeniti tecnost za kocnice i rashladna tecnost. Dali je nuzna ova promena i zbog cega. Hvala vam unapred na odgovoru.

ODGOVOR:

Sve tekućine na vozilu se mijenjaju svakih 60.000 km ili svake dvije godine. Iste se mijenjaju na radi toga da bi Vi imali trošak nego da bi iste sačuvale i produžile životni vijek motora i ostalih sklopova vozila. Vremenom tekućine stare a mjenja ima se i kvaliteta.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F - SMJESA PLINA I ZRAKA ?

Datum objave: 06.08.2011 22:51:32
Slika
PITANJE:

Poštovanje . Imam Opel Astru F 1998 godište sa ugrađenim plinom . Isti mi povremeno ne funkcionira i trokira najviše kada ga palim ujutro , tj ne mogu naštelati smjesu plina i zraka , kao niti u servisu , pa me zanima dali je možda otišla lambda na što mi u servisu za plin sugeriraju te kako to mogu provjeriti . LP.

ODGOVOR:

Na Vašem motoru najprije morate provjeriti kako motor radi na benzin . To znači da morate provjeriti mehaničko stanje motora ( faza, kompresija ) , sustav ubrizgavanja ( sve senzore motora, davače impulsa, mjerače, aktuatore ) , sustav za stvaranje iskre na svječicama ( kablove, svjećice, bobinu ) . Kada sve što sam naveo bude ispravno možete ispitati i plinski sustav. Ako i tada bude problema moguće neispravnosti su ; filteri, cijevi dovoda goriva, isparivač, plinski injektori, emulator , električna instalacija.

na vrh Povratak na vrh

SEAT TOLEDO 1,6 i.- NE OTVARAJU SE PROZORI

Datum objave: 06.08.2011 22:49:22
Slika
PITANJE:

imam seat toledo 1.6i 95.god.benzinac.Promjenio sam sklop koji se nalazi ispod zadnjeg sjedala iza vozaca jer mi se nije otvarao jedan prozor.Nakon promjene ne otvara se niti jedan prozor.Vratio sam svoj stari sklop ali sada ni on ne otvara prozore.Mislim da je jedan prozor u krat. spoju i da je izgorio osigurac ili osiguraci ali pregledom svih osig.koji su dostupni mom oku niti jedan nije izgorio.Kazu mi "strucnjaci "da postoje osiguraci ali da nisu u sklopu sa svim ostalim vec da su negdje iznad relea pa cak i ispod haube negdje u motoru ali ja ih nemogu pronaci.UPOMOC velike su vrucine a auto nema klime i nije kabriolet.

ODGOVOR:

Ne postoje dodatni osigurači za podizače stakla . Svi osigurači su na jednom mjestu a releji su također u neposrednoj blizini osigurača. Provjerite da li dolazi struja do sklopa koji ste mijenjali .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO NEXIA 1,5 i.- GUMICE NA KOČIONIM ČELJUSTIMA

Datum objave: 06.08.2011 22:39:07
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Daewoo Nexiu GLE 1.5 8v 55kw 75ks 1995 godište. Problem je slijedeći; potrošile su se gumice na kočionim čeljustima, kupio sam nove gumice tzv kit za kočnice u trgovini ali one nisu ni slične, gledali su u trgovini gumice za daewoo i za opel ali nijedne nisu odgovarajuće. Na mom autu imaju limene čepove na klipičima a na kupljenim gumicama su duplo manji i plastični čepovi. Kakve gumice idu na te čeljusti, od kojeg modela pašu, gdje i kako da to tražim? Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Potrebne dijelove ( gumene brtve kočnice ) nemojte kupovati u nekim trgovinama autodijelova .  Navedeni dijelovi moraju biti originalni . To možete nabaviti u ovlaštenom skladištu dijelova Daewoo . Potrebno je samo navesti tip vozila i broj šasije.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 1,5 i.- CRVENA LAMPICA ULJA

Datum objave: 06.08.2011 22:36:50
Slika
PITANJE:

Poštovani Gosp. Meić Zahvaljujem na prva dva savjeta,sve je to sad popravljeno,ali sad je došao novi problem... U pitanju je Mazda 323f 1.5 1997 god. i problem je ovakav...danas pri vožnji prema doma,dok sam skretao u malo oštriji zavoj nakratko mi se upalila crvena lampica za ulje (na nekih pola sekunde) i ugasila se...drugi put se upalila pri skretanju na parkiralište na isti način...upali se na pola sekunde pa se ugasi...malo sam zapaničario pa sam provjerio ulje u motoru da ga nema premalo,ali na onoj štangici sam vidio da ga ima dovoljno. Ulje i svi filteri su mjenjani prije 2500-3000 kilometara...ne usudim se ići nikuda sa autom da nebude većih problema,pa me zanima što bi to moglo biti i jeli sigurno se voziti s takvim problemom pošto mi je auto na neki način neophodan Hvala unaprijed,i veliki pozdrav

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije bih izmjerio tlak ulja u motoru . Ako je tlak ulja dobar vozio bih dalje bez brige . Prvom prilikom ispitao bih indikator ulja i električnu instalaciju od motora do instrument ploče .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,6 16V - DETONACIJE IZ USISNOG KOLEKTORA

Datum objave: 06.08.2011 22:24:59
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine,imam jedno pitanje ako mi ikako mozete pomoć,unaprjed hvala.Imam golfa 4 1.6 16v,kad krecem ponekad mi poćne pucat iz leptira na usisu,a dok vozim auto uopce nema snage,kad mu dan gasa vise jednostavno ga zagusuje i pocne se kao gasit,vozin ga na 3000 okretaja na vrhu gasa ide mozda 60 km na sat,jel mozda problem u pumpi goriva jer i ona cas se cuje da zuji cas ne ili mozda u halovom davacu jer mi ga na kompjuteru ocitava kao gresku,ili je pak nesto trece,unaprijed hvala puno

ODGOVOR:

Ako čujete detonacije iz usisnog kolektora uzrok je krivo paljenje . Moguće neispravnosti su : faza motora, kablovi, boboina, elektronika paljenja . Najprije bih provjerio fazu motora i kompresiju . Nakon toga bih ispitivao pojedine dijelove sustava paljenja i to : svjećice, kablove, bobinu, leptirasti ventil, senzor radilice, ECU centralu.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 1,4 i. - NA BENZIN RADI LOŠE

Datum objave: 06.08.2011 18:30:52
Slika
PITANJE:

Postovanje, Posjedujem Citroen C3 1.4i SX,2006god,sa prijeđenih 240000km,i ugrađenim plinom marke Tartarini. Automobil vozim od prvih kilometara i nikada nije vožen na kratke relacije i uglavnom automobil je u dosta dobrom stanju s obzirom na broj prijeđenih kilometara. Ali vozilo ima jedan problem koji već mjesecima ne mogu otkloniti. Radi se o tome da na plinu radi savršeno a na benzinu ne radi nikako. Simptomi su (dok je na benzinu) da trokira, ne vuče, guši ga nešta, jako teško se može krenuti, radi kao na 3 cilindra tj. nepravilno radi, potrošnja na displayu (trenutna) doseže i do 35L/100km a dok je na plinu pokazuje maksimalno do 18L/100km. Povremeno se upali žuta žarulja od elektronike sa informacijom na displayu: Antipollution Faulty koja se nekada zna sama od sebe ugasiti, nekada svjetli i do 5 dana pa se ugasi i slično.(Lexia i Bosch kod dijagnostike nekada pokažu greške lambda sondi). U ovlaštenom servisu Citroen su mi rekli da su injektori (dizne) loše jer se auto većinom vozi na plin i injektori su promijenjeni(Valeo original). I nakon zamijene injektora motor je radio preodlično (bio sam presretan jer sam mislio da sam riješio problem). Ali moja sreća je trajala nažalost samo oko 150km da bi počelo opet trokiranje, gušenje, prilikom kretanja se osjeća neugodni miris goriva iz ispušnog sistema (kao i prije zamjene injektora). U međuvremenu je promijenjena i pumpa goriva, izmjeren pritisak pumpe (koji je oko 3,8bar). Danas smo skinuli katalizator koji je bio jako začepljen i trenutno je kat odstranjen ali sve je ostalo isto. Da li bi ste mogli iznijeti Vaše mišljenje o čemu bi se moglo otprilike raditi jer ja sam van pameti jer stvarno više ne znam šta uraditi. Jedino da još zamjenim lambde ali uopće mi nije jasno zašto da ih mijenjam ako na plinu radi sve super?? Ili ipak one mogu biti uzrok, ili bi moglo biti do instalacije, ili,... Da još navedem da su servisi rađeni uvijek redovno prema propisima a od kvarova na motoru na otprilike 50000km je bila brtva glave i ugrađeno novo računalo i ništa više. Pozdrav i unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Za Vaše vozilo sigurno postoji rješenje . Najprije treba obaviti kompletno ispitivanje svih komponenata sustava elektronskog ubrizgavanja , ispitivanje sustava za stvaranje iskre na svjećicama, ispitivanje mehaničkog sustava motora. Kod mehaničkog sustava mora biti dobra kompresija, faza i zabrtvljenost usisnog kolektora. Iskra na svjećicama mora biti dobra. Sve komponente sustava ubrizgavanja moraju biti ispravne . Moguće neispravnosti su : senzor položaja leptirastog ventila, ECT senzor, IAT senzor, MAP senzor, mjerač protoka zraka, električna instalacija od motora do ECU računala, senzor radilice, lambda sonda, ECU centrala. Osnovni zadatak servisa je da točno utvrdi sve neispravnosti i da predloži rješenje . Nakon obavljenih radova Vaše vozilo mora biti ispravno.

na vrh Povratak na vrh

MITSUBISHI GALANT 2,5 V6 - ZATRESE SE I SMANJI OBRTAJE

Datum objave: 05.08.2011 23:04:01
Slika
PITANJE:

Pozdrav veliki za vas najbolji ste i jedinstveni. Naime imam problem sa mitsubishi galantom 2000 godiste 2.5 v6 120 kw. Kad auto radi na stangasu svako mozda tri cetiri sekunde blago se zatrese motor i smanji obrtaje malo, kad se doda gas i obrtaji skoce nista se ne primjeti. Posle startovanja i predjenih stotinjak km u voznji se dogadja da se motor trese pri dodavanju gasa. Na dijagnostiCI nema gresaka. S tim da motor do tih stotinjak km radi odlicno i prima gas i sve. Ponekad se desi kod preticanja, kad tiptronikom vratim manju brzinu da se upali servisna lampica i TLC. Kad se auto ugasi pa upali nema nikakvih lampica. Hvala unaprijed na odgovoru

ODGOVOR:

Vašim vozilom bi se trebao baviti i obaviti pojedina ispitivanja . Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, aktuator minimuma, tlak goriva, regulator tlaka goriva, filteri, senzor položaja leptirastog ventila, leptirasti ventil, zabrtvljenost usisnog kolektora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( izostanak iskre u kritičnom momentu ), injektori, EVAP ventil rezervoara, senzor brzine vozila, senzor apsolutnog tlaka BARO, električna instalacija od motora do ECU centrale, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 1,8 16V - KATALIZATOR

Datum objave: 05.08.2011 22:52:29
Slika
PITANJE:

auto doktore pomagaj,na autu citroen picasso xsara 1.8 16v 2001 god da li se moze skinuti katalizator i da li ga je bolje skinuti ili reparirati posto nikad nije menjan,zbog lambde sonde,i da li se moze raditi chip tjuning i do koliko se konja moze dobiti,i sta se uz chip tjuning treba jos odraditi,i zbog cega moze da se gepek nece otvara ponekad skroz cak se ne cuje ni zvuk kada se pritisne dugme za otvaranje,unapred hvala.

ODGOVOR:

Vijek trajanja katalizatora jeoko 100.000 km . Nakon toga on nema više tako dobar učinak . Bolje je da ugradite odgovarajući zamjenski novi katalizator jer bez katalizatora lambda sonda na radi dobro. Chip tuning se može raditi i na benzinskom motoru ali se ne isplati jer se ne može postići efekt kao na HDI motorima. Na Vašem vozilu se na taj način može povećati snaga motora samo 6% do 8% . Bravica prtljažnika može raditi otežano radi mehaničkog razloga ( istrošenje, povećano trenje ) , radi električnog razloga ( pad napona na konektoru bravice ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,9 DCI - ZAŠTO U TURBINI NEMA TLAKA?

Datum objave: 05.08.2011 22:49:30
Slika
PITANJE:

renault megane 1.9 dci 2002. , u leru radi normalno, neprima gas, pregledom je ustanovljeno a u turbini nema tlaka, ventil na turbini je ispravan kao i mjerač zraka, katalizator je uredu krilca na turbini ispravna. kompjuter pokazuje samo da nema tlaka u turbini, nikakvu drugu grešku, pitnje: zasto u turbini nemam tlaka?

ODGOVOR:

Radi Vaše informacije tlak ne nastaje u turbini nego na kompresorskoj strani turbine. Mogući uzroci su : mali broj okretaja turbine, neispravan intercooler, neispravne tlačne cijevi turbine, sustav za regulaciju turbine neispravan.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,9 TDI - IRITIRAJUĆI ZVUK IZ KLIME

Datum objave: 05.08.2011 22:46:51
Slika
PITANJE:

Problem sa klimom Golf V 1,9tdi 2008 god., kod uključivanja klime čuje se iritirajući zvuk " zujanje", "zavijanje", što bi mogao biti razlog, s tim naravno kad se klima isključi, sve je ok.

ODGOVOR:

Zvuk koji čujete može nastati radi : pogonske remenice kompresora, radi pogonskog remena kompresora , radi samog kompresora, radi ležaja pogonske remenice. Navedeni zvuk bih mogao vrlo lako defektirati direktno na vozilu jer ste ga Vi dosta neprecizno opisali .

na vrh Povratak na vrh

PONTIAC GRAND AM - NEMA KOMPRESIJE?

Datum objave: 05.08.2011 22:26:49
Slika
PITANJE:

imam pontiac grand am 94 godiste,nece da upali,motor se okrece prilikom paljenja varnica dolazi na svjecicu i navodno nema kompresije ni na jednom cilinderu.sta moze da bude greska i imali sanse da se moze otkloniti kvar.unaprijed zahvalan

ODGOVOR:

Ako motor nema kompresije pokušajte napraviti slijedeće : izvadite svjećice, i svaki cilindar ulijte malo motornog ulja ( cca 0,02 l ) , nakon toga startajte motor bez svjećica kako bi se ulje rasporedilo po cilindrima i klipnim prstenovima, stavite natrag svjećice, pokušajte upaliti motor . Kada motor upali u prvih nekoliko minuta na auspuh će izlaziti plavi dim. Pričekajte dok dim nestane i zagrijte motor. Ako nakon nekoliko sati motor ponovo ne upali , izmjerite kompresiju . Ako je kompresija niža od 7 bara morate obaviti popravak motora.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 207 1,6 HDI - FILTER GORIVA

Datum objave: 05.08.2011 22:13:39
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meiću, vlasnik sam Peugeota 207, 16 HDi, 90 ks, iz 2007. godine s 52.000 km. Na putnom kompjuteru nedavno mi se upalila lampica s upozorenjem da u filteru goriva ima vode. Supruga je otišla u ovlašteni servis gdje su joj samo ispraznili filter, na kojemu je na dnu bilo nešto vode i nečistoće, bez zamjene istoga. Serviser je istovremeno napomenuo da nam je to mogao napraviti i svaki automehaničar, a da možda ne bi bilo lože isprati i rezervoar goriva, u kojemu se znaju nakupiti nečistoće, zbog točenja goriva na raznim benzinskim postajama. Nakon toga tražio sam u knjižici s uputstvima za održavanje vozila podatak gdje se nalazi taj filter goriva, jer je serviser rekao da se nalazi u zadnjem dijelu vozila. U knjižici nema, a meni je uopće čudno da se filter goriva nalazi u zadnjem dijelu, a ne kod motora. A na jednom forumu sam danas pročitao da Peugeot 207 uopće nema filtera goriva. Da li je to istina? A ako ima, gdje se uopće nalazi? I da li je uopće uputno davati nekom mehaničaru da mi ispere rezervoar? Shvaćam da se u 4 godine korištenja u njemu i moglo nakupiti nešto nečistoće i vode, ali zato i postoji filter goriva, koji to rješava. Jer signurno nije isto isprazniti rezervoar, ili filter goriva. Zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Filter goriva se nalazi na samom motoru . Filter ima plastično crno kućište u kojemu se nalazi uložak filtera . Ukoliko se navedeni indikator ne bi u dogledno vrijeme opet upalio ne morate čistiti rezervoar . Čist rezervoar i redovita izmjena filtera goriva štite skupu visokotlačnu pumpu i dize od oštećenja i istrošenja . Vas štite od izuzetno velikog troška za reparaturu pumpe ili za izmjenu diza .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,8 D - TERMOSTAT

Datum objave: 05.08.2011 22:10:09
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Na Escortu 1.8 diesel karavan iz 1991.g. mi i sad kad je vani toplo teško postiže normalnu temperaturu, uvijek je ispod sredine skale, tako da još nisam čuo dali uopće radi ventilator. Možda je prijašnji vlasnik izvadio termostat? Ili može biti neispravan tako da je stalno otvoren? Može li se vađenjem termostata prikriti neki drugi kvar? Ako je stvar u termostatu, koju marku kupiti, koji se pokazao pouzdanim? Sutra bi trebao na dulji put, pa vas molim brzi odgovor (do 15 i 30). Unaprijed zahvaljujem Saša

ODGOVOR:

Termostat motora se obićno vadi kada se motor malo pregrijava . Dobro bi bilo da provjerite da li postoji termostat i ako postoji da li je ispravan . Najbolje bi bilo da ugradite originalni termostat jer je najkvalitetniji . Takav termostat možete kupiti u svim Ford skladištima i trgovinama dijelova.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - SUSTAV ZA PRANJE STAKLA

Datum objave: 05.08.2011 22:04:38
Slika
PITANJE:

Pozdrav, vozim ford fiestu 98 godiste bazni model, imam problema sa sustavom za pranje stakla, naime ne radi mi zadnja prskalica za vodu kad ukljucim prakidac na volanu, ostalo mi normalno radi, kad stisnem prekidac prema sebi dva puta trebalo bi prskati vodu ali umjesto toga se ukljuce prednji brisaci i ne sprica vodu, provjerio sam prekidace oni rade i relej radi normalno (bar tako izgleda jer sam ga otvorio), protok vode kroz zadnje spricaljke radi jer sam premostio od prednjih na zadnje da vidim dali je mozda zacepljeno ali nije, pumpa za vodu radi ako ima jedna samo jer na pradnje staklo mi normalno sprica ili ima dvije to neznam. Molio bi vas ako mi mozete pomoci sta bi bilo kvar! Hvala Pozz

ODGOVOR:

Sve što ste naveli izgleda logično ali ipak nešto nije u redu. Prema Vašem opisu krenuo bih od posude za pranje stakla . Ispitao bih električnu pumpicu ili pumpice, provjerio bih ispravnost cijevnih vodova, provjerio bih tlak koji stvara pumpica, provjerio bih mlaznicu . Na kraju bih provjerio i sam prekidač na volanu. Kada se isti upali struja mora dolaziti do električne pumpice. Provjerite da li ispravno aktivirate sustav za pranje zadnjeg stakla. Precizniji odgovor i prijedlog rješenja mogu dati nakon neposrednog uvida na samom vozilu.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 - KOTAČI STOJE KOSO

Datum objave: 05.08.2011 19:59:26
Slika
PITANJE:

Poštovani, jako sam sretna što sam naišla na vašu stranicu. Naravno da me velika nevolja natjerala da potražim odgovore na internetu. Opisala bi ukratko (ako je to uopće moguće) probleme. Do sada nisu uspijeli riješiti niti ustanoviti kvar. Naime, imam Peugeota 306/98g., 203000 km. Ugrađena mu je naknadno klima (ima mali kiler ispred velikog kilera). u zadnje 4 godine se diže temperatura motora iznad 100 pa sve do kraja kada se i upali lampica "stop" i moram stati dok se ne rashladi. Nisu uspijeli to riješiti, jedino kaj su napravili je da su maknuli termostat da voda non-stop cirkulira. Sada na otvorenoj cesti dođe do 100 stupnjeva, a po gradu se drži do 90. Ako možete pomoći kako to riješiti. Slijedeće; zadnji kotači gornji dio se nakosio prema unutra. Na neravninama kao da zadnji dio hoće negdje pobjeći. Rekli su ležajevi, pukao most, napravi špur (a odozada se ne radi špur), molim pomoć i za to. I još jedno pitanje. Danas sam mijenjala desnu kuglu jer je lupalo i imalo lufta. Sada tog lupanja nema. Vozila sam po autoputu pa sam obratila veću pažnju. Primjetila sam da u velikom lijevom zavoju kod brzine 50-70 km/h se osjeti lupkanje pod mojom lijevom nogom. kada sam bila na ravnom dijelu išla sam oko 100 km/h, otpustila papučicu gasa i naglo dodala gas, pri tom je počelo puno jače lupkati i kao podrhtavati. Eto to su moja tri velika problema. Zahvaljujem na bilo kakvim smjernicama kako to riješiti. Oprostite što nisam bila kratka kako sam obečala. Pozdrav P.S. Samo još nešto. Pali mi se povremeno lampica motora. Na dijagnostici nisu uspijeli otkriti što je.

ODGOVOR:

Na samom početku bih Vas pitao kakva je bila temperatura motora prije nago što ste ugradili klima uređaj ? Činjenica je da vozilo kao što je Vaše treba imati veći hladnjak kada ima ugrađen klima uređaj . Razlog tome je što ispred hladnjaka motora stoji kondenzator klima uređaja . Isti smanjuje efikasnost hladnjaka motora jer smanjuje cirkulaciju zraka naročito na otvorenoj cesti. Drugi uzrok može biti nečist hladnjak i smanjen protok kroz sam hladnjak , pumpa za vodu , brtva glave motora. Najbolje bi bilo ponovo demontirati kondenzator i na taj način utvrditi da li je to uzrok.  Lupanje koje osjetite može nastati radi : pogonske osovine, homokinetičkog zgloba, oštećene felge ili gume, istrošenog pojedinog dijela ovjesa, zračnosti na hvatištu ovjesa . Ovo bi trebalo provjeriti što prije . Detalji koje ste naveli u vezi zadnjih ovjesa povezano je s istrošenjem ležajeva zadnjih osovina . Rješenje je reparatura zadnjeg ovjesa . Za to postoji set za reparaturu. Nakon zamjene seta ovjes je opet ispravan a kotači stoje okomito kao na novom vozilu . Optiku ( špur ) ne treba raditi jer Vaše vozilo ima krutu osovinu . Ovakve radove smo već puno puta radili tako da su nam poznati svi detalji s tim u vezi .

na vrh Povratak na vrh