Danas je: 08.02.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FORD ESCORT 1,8 D - VISOKOTLAČNA PUMPA

Datum objave: 15.08.2011 22:45:20
Slika
PITANJE:

da li je moguce da mi je otisla lukasova bosh pumpa na ford eskort 1997 god. da li ona brzo strada jer je auto poprilicno ocuvano . problem je nastao kad mi je pocela curiti nafta na predjelu pumpe bar ja tako mislim . isao sam majstorima ali oni traze anormne cifre samo da bi mi skinuli i prepakovali kako kazu pumpu . i jos nesto moja se pumpa ne zove bosh nego lukas. unaprijed zahvalna i molim za pomoc!!!!

ODGOVOR:

Na vozilu je sve moguće i sve ima neki rok trajanja . Dobra stvar je što se pojedini sklopovi kao što je visokotlačna pumpa mogu uredno popravlljati i servisirati . Kada budete servisirali visokotlačnu pumpu , to povjerite najstručnijem i najkvalitetnijem servisu . Takav servis daje i garanciju na urađeni posao. Kvalitetan popravak je uvijek najjeftiniji bez obzira koliko ga platili a nestručan i nekavalitetan rad je uvijek najskuplji.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT ESPACE 3,0 V6 - UGRADITI ELEKTRONSKI MODUL

Datum objave: 16.08.2011 17:22:08
Slika
PITANJE:

Poštovani,imam Renault Espace 3,0 V6 1997.godište i ima ugrađen plin,neki dan sam nasipao plin i benzin,no međutim za dva dana se benzin potrošio,ali se uopće nisam vozio na benzin nego na plin,usipao sam benzin jučer i sada je sve u redu,mene zanima što se događa? Također pokazivač potrošnje benzina pokazuje da treba nasuti benzin, a kad stanem i ponovo krenem, pokazivač pokazuje da benzina ima. Pozdrav!

ODGOVOR:

Vaše vozilo prati količinu goriva u rezervoaru uzimajući u obzir prijeđeni put ( kilometre ) . Računalo ne zna da Vi vozite na benzin . Zato kazaljka pokazivača goriva ide prema nuli iako se benzin ne troši. Na to se morate naviknuti ili treba ugraditi elektronski modul u sustav pokazivača goriva koji bi radio korekciju .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 CDI- NEPOUZDANA DIJAGNOSTIKA MOTORA

Datum objave: 15.08.2011 20:18:36
Slika
PITANJE:

Poštovanje...uzimam automobil e klasu 98 godina 22ocdi,interesira me dali mogu postići neku zadovoljavajuću kontrolu motora na licu mjesta tj.mislin otvorit čep od ulja dok motor radi i pitanje bi moje bilo dali smije dimit toliko da baca čep u zrak ili to nije neka mjera za uspješnost ili ga stavit skroz sa strane ....i pitanje broj dva dali smije bacat ulje na otvor za ulje livat pošto mu je gore bregasta osovina...hvala na mogućem odgovoru

ODGOVOR:

Kada se otvori čep za dopunu ulja normalno je da će izlaziti kapljice ulja a može se osjetiti i tlak . Tlak ne smije biti preveliki jer bi to bio znak loše kompresije i istrošenosti klipnih prstenova . Bolji način kontrole bi bio da odspojite cijev oduška od ulja i kroz nju se može osjetiti mali tlak uljnih para . Vide se također i uljne pare . Sve to nije pouzdana metoda za dijagnostiku motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 TD- SLABIJE UBRZANJE

Datum objave: 15.08.2011 20:10:27
Slika
PITANJE:

Pozdrav za majstora,vozim Ford Mondeo 1.8TD 1997.g.dve godine.Vec6-7meseci auto nema startnost uzbrdo,pri preticanju,niti ima ono ubrzanje kakvo je imao,a ni zvuk kada se ukljuci turbina pri ostrijem dodavanju gasa,ne trosi ulje,mada ima malo ulja iza filtera goriva na nekin crevima.Kod majstora nisam isao vec vozim ovako kako ide,mada mi se cini da ponekad ide dosta bolje.Ako bi moglo neka upustva ili naznake sta bi najverovatnije moglo da bude.Hvala na strpljenju.

ODGOVOR:

Činjenica je da Vaše vozilo ima 14 godina . Radi toga bi bilo dobro da ispitate mehaničko stanje motora i to : fazu motora,  podešenost ventila, kompresiju, čistoću usisne grane, čistoću usisnih kanala, stanje ispušnog sustava, tlak turbine, stanje same turbine . Nakon toga ispitajte dize a po potrebi i visokotlačnu pumpu. Sve su to razlozi radi kojih motor nema potrebnu snagu.

na vrh Povratak na vrh

VW BORA 1,9 TDI - NE RADI ZADNJI POGON

Datum objave: 15.08.2011 20:07:12
Slika
PITANJE:

postovanje, imam boru 99god 4motion tdi 85kw i slucajno se zatekao na sklizavoj uzbrdici i utvrdio da mi neradi zadnji pogon, odnosno ga ne ukljuciva. dali postoji nekakav senzor ili tome slicno da se provjeri. hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu se zadnji pogon ukopčava automatski i u pojedinim prilikama . Sustav radi pomoću dvije visko spojke koje rade pod nadzorom računala. Dijagnostikom sustava 4motion može se utvrditi što je neispravno ( mehanika, elektrika , elektronika ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - NEKAD RADI NA DVA CILINDRA

Datum objave: 15.08.2011 20:00:48
Slika
PITANJE:

Dobar dan,imam renalt megan 97.Nekad auto radi ko na dva cilindra i ima uzasan zvuk ugasim ga malo pricekam i dalje sve normalno.Nekad se to dogodi par puta na dan a nekad ne.Kad se to dogodi obrtaji idu dole gore pa se auto cak i ugasi.Unaprijed vam hvala.

ODGOVOR:

Mogućih neispravnosti može biti više a to su : regulator tlaka goriva, injektori, svjećice, bobina, MAP senzor, ECT senzor, potenciometar gasa, električna instalacija , mehaničko stanje motora. Na Vašem vozilu najprije bih napravio dijagnostiku motora a nakon toga bih točno znao o čemu se radi . Na kraju ne bi bilo teško otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

VW BORA 1,9 TDI PD - ZVIŽDANJE NA 1500 OKRETAJA

Datum objave: 14.08.2011 23:02:25
Slika
PITANJE:

Bora wv 1,9 T -DI crveno 85 kilovata poštovani puno vam hvala na ovim iscrpnim odgovorima, pa se nadam da čete mi odgovoriti i znati u čemu je moj problem . kada motor prelazi 1,5 hiljada obrtaja počinje čudno da zvući tj čuje se pištanje ili čak mogu reći zviždanje nekakvo iz motora ili neznam čega , pa mi je jedan majstor rekao da mi je otišla turbina na njemu ,a on uopšte ne troši ulje niti izbacuje crni ili plavi dim na auspuh auto je uredno održavano i prešlo je 160,000 hiljada km ,i izmjenio sam na njemu sve remenje filtere idt ali opet ista stvar ,pa me interesuje jeste li imali ovakvih slučajeva i šta raditi po tom pitanju, Hvala puno

ODGOVOR:

Zvuk kao što ste ga Vi opisali najčešće nastaje kada postoji propuštanje zraka na tlačnoj strani turbine . To se može događati na tlačnim cijevima, na intercooleru, na usisnom kolektoru, na pojedinim spojevima. Osobno bih najprije provjerio ovo što sam spomenuo u tekstu a nakon toga bih provjerio tlak turbine i turbinu.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI- OBRTAJI SE SPORO VRAĆAJU

Datum objave: 15.08.2011 10:50:11
Slika
PITANJE:

postovani gospodine, vlasnik sam astre, 1.7 dti, 2002 god. U voznji, pri promeni stepena prenosa obrtaji se sporo vracaju (posle oko 1 sec). Dakle mana je u nešto produženom držanju gasa ili višeg br. obrtaja nakon otpustanja pedale gasa. Znači, reakcija gasa kasni za otpustanjem pedale, sto se manifestuje kod svakog šaltanja brzina i kretanja auta. Naglašavam da, kada auto nije u pokretu , odziv gasa je korektan pritiskanju i otpuštanju pedale gasa. Navikavam se ali definitivno ovo nije u redu... auto je vozen na dijagnostiku koja ne pokazuje nikakvu gresku. Odlicno vuce, lepo radi...Da li moze da se na ovoj astri obori softver i ucita novi? Bio bih vam zahvalan na odgovoru

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima elektronsku pedalu gasa s potenciometrom . Uzrok može biti pedala gasa ili regulator tlaka goriva . Na Vašem vozilu možete mijenjati program ( software ) ali time nećete ništa dobiti.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,8 T 20 V - PUCA I CUKA

Datum objave: 14.08.2011 22:56:20
Slika
PITANJE:

Lijep vam pozdrav.. Imam jedan problem na Golfu 1.8T20V ,kod normalne voznje prilikom ubrzavanja ne vuče onako kako bi trebao nego polako ubrzava na razinu kolko sam pritisnuo papučicu gasa, a kad naglo pritisnem gas počinje pucati na usis i počinje cukati , kada pustim papučicu gasa na razinu sa brojem okretaja i lagano počinjem pritiskati gas počinje jače vuči,al ne kako bi trebao za svoje kw , na leru radi normalno,i na laganoj vožnji do 2000 ,2500 okretaja sve normalno,... Na njemu je normalan auspuh,orginal, nema sportski filtar Promjenjen MAF senzor, i ventil regulatora pritiska turbine, diagnostika ne pokazuje grešku... .... Dal je do pumpe goriva koja ne mijenja zvuk niti se ne čuje glasnije , radi normalno , dali je problem u sviječicama i koje svječice idu na njega , dali je fulana faza zupčastog remena,dali ima veze elektro ventil vakum posude koji se čuje kako kljuca? ili nešto sasvim drugo hvala na savjetu i pomoči..

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : senzor detonacija KS, sustav paljenja - greška u vremenu paljenja, faza motora, propuštanje na uisnom kolektoru, tlak goriva, količina goriva na injektorima, dobavna pumpa, mehaničko stanje motora, električna instalacija i konektori, kontrolna jedinica leptirastog ventila, EVAP ventil rezervoara, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine Wastegate, injektori, senzor temperature motora. Ako je slovna oznaka motora AUQ , odgovarajuće svjećice su NGK PFR6 - Q , CHAMPION RC(VTYC4 .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,4 16V - NE PALI

Datum objave: 14.08.2011 19:29:26
Slika
PITANJE:

Imam renault clioII 1,4 16v 2001.god.Pri pokušaju paljenja automobila okretanjem ključa u bravi u položaj paljenje ne događa se ništa.Pažljivim osluškivanjem čuje se klik jednog od releja ali anlaser ne reagira.Akumulator je pretpostavljam ispravan.(Napon 12,6V brisači,žmigavci rade dosta živo)-Molim cijenjeno mišljenje.Unaprijed zahvaljujem. lp darko

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok bi mogao biti automat elektropokretača ili sam elektropokretač. Najprije bih ispitao stanje akumulatora ( kapacitet ) a nakon toga i elektropokretač . Nakon toga bih obavio servis elektropokretača.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,0 i. - HAVARIJA MOTORA

Datum objave: 14.08.2011 18:39:47
Slika
PITANJE:

ovako imam audia a6 2005 godine 2.o litar 120.ooo km preceni.zamjenio sam ulje filtere i nakon 500 kilometara na auto putu mi je auto stalo u voznji od 140 km na sat.jasam pomislio daje puknuo zupcasti remen ulje je iscurilo van komadici motora su otpali.auto su mi osljepali do mehanicarske radnje kad su ga pregledali rekli su mi daje motor gotav i da nije zubcasti remen puko vec je doslo do udaranja klipa i klipnjace u radilicu i doslo do pucanja bloka pa me zanima kako je moglo tako lako doci do toga svega nema toliko puno preceni kilometara na satu od motora iznenacen sam nakon svega jer uvjek sam mislio daje audi dobar auto i motor pa mi molim vas objasnite... pozdrav.....

ODGOVOR:

Motor Audija je stvarno kvalitetan a to važi i za motor na Vašemu vozilu. Najčešći uzroci ovakvih havarije su : nepravovremeno mijenjanje ulja i filtera, korištenje nekvalitetnog i jeftinog ulja, zanemarivanje pojava i kvarova na injektorima , neprepoznavanje slučajeva kada dio goriva ulazi u karter i tako razrijeđuje motorno ulje. Pravovremenim i stručnim servisiranjem ovaj motor može voziti više od 400.000 km .

na vrh Povratak na vrh

SKODA YETI - ZVUK U 4.BRZINI

Datum objave: 14.08.2011 18:33:57
Slika
PITANJE:

Poštovani. Ovako, kupila sam škodu yeti staru godinu dana, bila je tesno vozilo u škodinom servisu, sve je bilo u redu do sada, da napomenem, škoda je kod mene 8 mjeseci, a sada se cuje neki zvuk, prilikom paljenja, kretanja iz 1, 2, u 3 brzinu je sve normalno dok ne krene u 4, i pri tom kad ju stavim jos u ler voznju cuje se taj zvuk , prrrrrrrrr, koji se jace cuje od motora. Auto ne trza, miran je, temperatura mu je normalna, potrošnja je ok. te okretaju su negdje ispd 1, tako je i bilo prilikom kupnje, ne trosi ulje... sve je dobro samo taj zvuk cujem kad vozim brze, te kad stavim u voznji auto u ler tad se cuje bistro, i to mi jako smeta u servisu su rekli da to nije nista, no medjutim nisu je ni probali, samo su promijenili ono osnovno sto treba na 45000km. Molim vas ako bi te mi pomogli otprilike reci sto bi to moglo biti, i uzrok zasto se cuje taj zvuk, jer cu poludit od njega. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Navedeni zvuk nije ništa ozbiljno a mogu ga stvarati : pogonski remeni, zaštitni poklopci, neke pogonske remenice. Neposrednim uvidom na vozilu lako se može locirati i otkloniti navedeni zvuk. Servis nije postupio profesionalno zato bih na vašem mjestu zatražio uslugu drugog servisa koji će uvažavati Vaše primjedbe.

na vrh Povratak na vrh

JEEP CHEROKEE 4,0 i. - NE RADI ABS

Datum objave: 14.08.2011 18:23:31
Slika
PITANJE:

Postovani. Imam Jipa Cirokija 4.0 benzinac 1991 godina. Posjeduje ful opremu. Ne radi mi ABS. Pregorio mi je osigurac od ABS 35A. U voznji mi se culo brujanje i kad dodirnem kocnicu. To je duze trajalo i odjednom je prestalo. Kao laik smatrao sam da mu je otisla (Pumpa)koja je smjestena u gornjem desnom dijelu ipod Haube.Ista ima dva cilindra kao konzerva od Red-Bula kroz koji najvjerovatnije protice UK ulje i treci koji je dosta uzi i na njega se kopca elektrika. Taj dio sam zamjenio jel imam drugog Ciorokija ali Abs nije proradio. Mjenjao sam onu Bombu sa cilindrom takodje nije proradio ABS.Kasnije sam konstatovao da je pregorio osigurac od ABS i njega sam premostio ali i dalje ABS ne radi. Napominjem da nemam niti grijanje nogu kad prebacim na poluzi.Ovdje u Banja Luci nema niko program za testiranje tih vozila. Takodje Vam zelim napomenuti da sam oko Nove godine imao udes i istom sam razbio prednji desni dio koji sam napravio. Sve mi se to kasnije desava. Molio bih Vas za Vase misljenje. Lijep pozdrav

ODGOVOR:

Vaše vozilo ne može raditi sveki servis ili svaki autoelektričar. Pokušajte pronaći servis koji ima za Vaše vozilo odgoarajuću bazu podataka i električne sheme te potrebnu dijagnostičku opremu. Prvi korak u rješavanju i otklanjajnju kvarova je stručno uređivanje i osposobljavanje svih nedostataka i neispravnosti na električnom sustavu vozila . To znači da svi električni sklopovi, dijelovi i komande moraju raditi. Tek nakon toga se možete baviti sustavom ABS-a . Prema vašem opisu neispravna može biti hidroagregat ABS-a .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - ZVUK CUIJUKANJA

Datum objave: 14.08.2011 18:19:16
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Audi 4 2006. godina. Prigodom polaska, dakle puštanja papučice kvačila, začuje se kratko cijukanje dok auto ne krene ... nema problema sa startnosti, ubrzanju ... Da nije zamajac, lamela, korpa

ODGOVOR:

Zvuk koji ste opisali može nastati na lameli, potisnom ležaju ili potisnoj ploči. Neposrednim uvidom mogao bih točno navesti uzrok.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 - HIDRAULIKA VOLANA

Datum objave: 14.08.2011 18:17:15
Slika
PITANJE:

Imam Citroen C3 Exclusive 2004 god.Benzinac...I danas mi se desilo kad sam izlazio na cestu da mi je od jednom hidraulika volana prestala radit i bilo mi je tesko volan motati. I kad sam se vratio u dvoriste da vidim sta je bilo. Probam ga ugasit i upalit i sad normalno radi hidraulika? Pa dali znate mozda u cemu je problem. Hwala

ODGOVOR:

Uzrok je upravljačka elektronika volana ili pad napona na konektoru volana. Ako se navedena situacija ne bude ponavljala, zanemarite taj slučaj.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - GORILA INSTALACIJA

Datum objave: 14.08.2011 18:13:52
Slika
PITANJE:

Pozdrav za Vas.Skoro sam imao problem sa svojim automobilom ,Pasatom 2004 god.naime kratki spoj mi je izazvala instalacija žarulja na plafonu iznad šoferšajbe usljed čega se aktivirao airbag na instrumental tabli ispred suvozaća.Po aktiviranju airbaga veći dio elektro instalacije se zapalio.Dijagnostičkim pregledom je ustanovljeno da je izgorio procesor tog airbaga kao i procesor ispod volana.Konkretno me zanima šta se sve treba zamjeniti kao i koja jačina osiguraća je propisana za airbag jer se ispostavilo da je osigurać bio jaći od propisanog te umjesto da on pregori desilo se da je počela gorjeti instalacija .Interesuje me još i šta je sve povezano sa procesorom ispod volana jer mi ne radi ni ESP ,ABS,sirena a i sve kontrolne lampice na instrumental tabli su popaljene.Takođe me interesuju i cijene dijelova te gdje se mogu nabaviti ,napominjem da je Pasat dizel,1.9.Već sam vam postavio pitanje u vezi sa centralnom bravom.Unaprijed zahvalan Sarajlija.

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje moguć je samo nakon neposrednog uvida u činjenice direktno na vozilu. Općeniti odgovor je da se na vozilu mora zamijeniti sve što je potrebno a isto tako se mora napraviti sve što je potrebno kako bi vozilo opet bilo potpuno ispravno. Dakle nema polovičnih rješenja niti improvizacija. Osnovni zadatak servisa koji će raditi Vaše vozilo je da utvrdi sva oštećenja, da predloži rješenje, da navede cijenu popravka i da uz Vašu suglasnost otkloni sve kvarove. Vi se u tom slučaju ne trebate opterećivati o detaljima kao što je jačina osigurača za zračni jastuk.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II DIZEL - SET KVAČILA

Datum objave: 14.08.2011 17:59:17
Slika
PITANJE:

Uz dužne pozdrave i poštovanje za trud i kvalitetne stručne odgovore. Samo naprijed i pomozi ljudima!!! Zbog tvrdoće kvačila, na golfu II-dizel, sam (na vašu preporuku) mjenjao set kvačila (korpa i lamela) i bio je pun pogodak, ali me muči jedna stvar u istom. Naime, na prijedlog mehaničara sam kupio nov sachs-ov set kvačila zbog (kako reče mehaničar) bolje kvalitete istog. Prilikom postavljanja je korpa lagano i bez otpora naišla na radilicu, uz malo lufta, pa mi je majstor rekao da ovo nije u redu, jer korpa mora naići na radilicu uz malo otpora i bez lufta, jer radilica, u stvari, centrira korpu što je i dokazao sa skinutom korpom koja je nalijegala baš onako kako on kaže. Otišao sam u prodavnicu radi reklamacije, ali su se oni samo nasmijali (na račun mehaničara) rekavši da taj luft nije bitan i da centriranje korpe regulišu šarafi koji stežu korpu. Ubijedili su me i majstor mi je dovršio posao na moju odgovornost, jer on kaže da je zbog toga moguće trenje motora i šasije prilikom rada. Ne znam ko je bio u pravu, pa bih volio vaše cijenjeno stručno mišljenje. Samo da napomenem da je sada kvačilo mekano, kretanje auta i šaltanje brzina je lakše i ljepše, ali mi se čini kao da ima neznatnog trenja šasije i instrument table, pa ne znam da li je to zbog toga ili zbog toga što mi je drugi majstor skoro komparaterom štelovao kut boš-pumpe. Uz iskrene pozdrave i veliko hvala. Vaš redovni čitalac.

ODGOVOR:

Ugrađeni set spojke nema utjecaja na vibracije instrument ploče . Radi seta spojke nemorate se brinuti jer se ista neće otpustiti niti stvarati neke probleme. Mogući utjecaj vibracija je podešavanje visokotlačne pumpe. Međutim ni to nije problem jer se na pumpi može povećati broj okretaja tako da spomenute vibracije nestanu.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - BRAVA NE PREPOZNAJE KOD KLJUČA

Datum objave: 14.08.2011 17:55:09
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam Pasata 2004 g.povremeno mi se dešava da brava ne prepoznaje kod ključa,nekada od prve upali ,a vrlo često se događa da ni posle više pokušaja ne upali.Zanima me dali je u pitanju veći kvar,jeli problem u ključu ili u bravi i kako otkloniti kvar.Takođe me zanima kojiko jak osigurać treba da bude za AIRBAG.Unaprijed vam se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Prvo što treba napraviti jest da otklonite sve greške koje se povremeno pojavljuju na sustavu za blokadu paljenja ( transponder u ključu, elektromagnetska antena oko kontakt bravice, imobilajzer ) . Nakon toga motor će uvijek dobro paliti. Najskuplji dio je imobilajzer ali je on rijetko kada uzrok. Osigurač za zračni jastuk je od 15 A .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 HDI - ECO MOD

Datum objave: 14.08.2011 17:50:58
Slika
PITANJE:

Postovanje imam jedno pitanje.Imam peugot 206HDI 2002g. jucer ujutro kad sam htio upaliti auto teze mi je upalio nego inace tijekom voznje mi se upalila lampica koja po meni znaci dijagnoza motora.po podne kad sam ga pokusao ponovno upaliti jos teze mi je upalio i tijekom voznje mi se auto ugasio i otkazao abs i servo.ponovno sam ga pokusao upaliti ali nije dalo rezultata. danas mi se pojavila obavijest na malom displeju na sredini gdje pise kad su vrata otvorena i pise mi ECO MOD.pa vas molim ak mi mozete reci u cemu je problem HVALA UNAPRIJED

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : niski napon prilikom startanja motora, imobilajzer za blokadu paljenja, greška u fazi motora, mehaničko stanje motora, zrak u sustavu goriva, relej dobavne pumpe, filteri, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 E 2,0 - CURI ULJE DOK SE AUTO KREĆE

Datum objave: 14.08.2011 17:45:18
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Mercedes 190 E iz 1990.god. sa motorom 2.0 snage 87kW i automatskim mjenjačem. Prije 20-tak dana sam prilikom povratka sa puta primjetio kao da mi lamela proklizava. Tako sam prevezao nekih 80 - 100 km i parkirao auto. Sutradan sam pri odlasku na posao opet primjetio da nešto nije kako treba i potražio pomoć mehaničara. Konstatovali su da curi ulje iz mjenjača, odnosno da je puklo crijevo ka hladnjaku. Promjenili su crijevo, filter ulja i ulje i auto je dobro išao samo nekih kilometar dva.Stao sam i primjetio trag curenja ulja iza mene. Ulje curi samo dok se auto kreće. Kada radi u mjestu ne. Možete li mi dati savjet šta da radim. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Vaše vozilo koje ima automatski mjenjač nema lamelu . Ulje koje curi je iz automatskog mjenjača. Curenje ulja treba rješavati stručnjak i  tom prilikom koristiti ispravne dijelove ( npr. visokotlačne cijevi ) . Moj savjet je da potražite servis koji se bavi automatskim mjenjačima.

na vrh Povratak na vrh