Danas je: 21.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI A4 1,8 T - TRAŽITI MIŠNJENJE STRUČNE OSOBE

Datum objave: 15.07.2011 23:35:31
Slika
PITANJE:

Postovani Gospodine Meic.Moje ime je Ivan i veoma mi je potreban vas savet jer ne znam sta da radim.Kupio sam Audi 1.8T benzinzc, 1995 god. 140 000 km,auto je ovako ok.Zamenio sam mu ulje pre 4 dana i filter.Sipao sam mu Helux ulje 5w-40 i stavio Man filter.Danas sam cuo, kad posle voznje stavim auto da radi u leru , neko lupkanje iz turbine cuje se tak tak tak tak,ali kad dam gas prestaje.Auto ne dimi,nema ni plavog ni crnog dima,normalno vuce.Ja treba da krenem za dva dana na put od 2000 km,idem kuci da posetim moje,a sad sam se uplasio ne znam sta da radim.Molim vas da mi javite sto pre da bih znao sta da radim,da li da idem ii ne.Neizmerno vam unapred hvala.!!!! Posaljite mi po mogucstvu odgovor na moj e mail gore.Hvala!

ODGOVOR:

Ulje koje ste stavili je odgovarajuće kvalitete , filter također. Zvuk koji čujete i koji ste opisali rijetko kada se čuje iz turbine. Pitanje za Vas glasi : Dali ste potpuno sigurni da je to iz turbine ili to samo pretpostavljate ?  Ako ste sigurni da je to iz turbine istu treba pregledati i nakon pregleda zaključiti može li se još neko vrijeme vozili ili je potrebna hitna intervencija. Ako niste sigurni da je to zvuk iz turbine morate obaviti pregled vozila i zatražiti mišljenje stručne osobe . Tada možete odlučiti o planu putovanja.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI- ERG VENTIL ZBOG EKOLOGIJE

Datum objave: 15.07.2011 23:32:39
Slika
PITANJE:

Postovanje..velike pohvale na vas rad i trud da nama vozacima olaksate automobilske muke:)...ovako..Imam Lagunu 2001 god.1.9dci 79kw..kupio sam je prije mjesec dana tako da auto jos upoznajem...Kad je auto u leru osjecam blage trzaje,inace u voznji se ponasa normalno i vuce dobro..servisirana je redovno u reno servisu prije mene tako da me to malo cudi da to nisu odklonili ili je neki veci kvar pa se vlasniku nije isplatilo..A primjetio sam da mi je iskopcan EGR ventil..koju ima funkciju???...jer kad se raspitujem kod "majstora"imam preporuku da ga ili ocistim ili zamjenim a neki kazu da je bolje sto je iskljucen..cak sam zvao reno servis i kazu mi da nije nista strasno ukoliko je EGR ventil iskljucen????sad se pitam cemu ga ugradjuju ako je nebitan i dali mozda on uzrokuje trzaje kad je auto u leru..Hvala i veliki pozdrav.

ODGOVOR:

Trzanje motora u leru koje ste spomenuli može biti u granicama normale ili van granica normale . Odgovor na to pitanje bih mogao dati pregledom upravljačkog sustava motora , ispitivanjem diza, mjerenjem kompresije. Glavna i jedina uloga EGR ventila je ekologija . Isti ima zadatak da smanjuje količinu dušičnih oksida ( NoX ) u ispušnim plinovima . Odgovor na pitanje da li ga zamijeniti ako je neispravan možete dati samo Vi . Ako ste zagovornik ekologije ugraditi ćete novi EGR ventil .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B - KOMPRESOR KLIME

Datum objave: 15.07.2011 22:50:50
Slika
PITANJE:

Postovanje Meicu.moze li odgovor na ovo pitanje:radi se o kompresoru klime na vectri b.Poslije demontaze hladnjaka i kompresora klime radi ciscenja i radi propustanja na expanzionom ventilu ako sam se dobro izrazio dosao sam uz pomoc prijatelja da se rad samo o propustanju viska freona medjutim nakon vracanja svih dijelova na svoja mijesta,nakon punjenja klima uredjaja takodjer i zamijene njegovih gumica kad sam sve sastavio upalio auto UZAS PROBLEM nesto struze kompresor ,sta mi je cinit pomagajte molim vas gdje sad nac za njega dijelove ako mu je sad potrebna reparacija, dali je u njemu postojalo ulje meni nista nije iscurilo kad je bio kompresor vani dakle:kad auto radi bez klime sve ok a kad ukopcam klimu struze na preskake ,i ovo vas moram obavijestit jos koje sam radnje obavljao na kompresoru nista posebno .Matica koja treba da bude na elektromagnetskoj ploci(remenici) nedostaje i ja sve sto sam radio je postavljanj tecnog metala na navoj osovine kompresora i to je to, izbezumljen sam ovim neznam sta da radim moj prijatelju pomagaj ako ikako mozes mislim da cu mozda ubrzo bit na putu za zagreb i imo bi veliku zelju navratit kod vas u vezi pregleda mog auta i u vezi nekih pitanja o automehanici opce voli bih vas i osobno upoznat POZDRAV VAM SVIMA.

ODGOVOR:

U svakom sustavu klime postoji točno odgovarajuća količina ulja i točno određeno ulje . Isto služi da obavlja funkciju podmazivanja kompresora . Izuzetno je važno staviti odgovarajuće ulje i odgovarajuću količinu ulja u sustav. Ako se to ne napravi dolazi do oštećenja kompresora . Radi Vaše informacije ne postoje rezervni dijelovi za kompresor . Međutim i kada bi postojali to ne  znači da bi njihovom zamjenom kompresor kvalitetno radio i dalje ( oštećenje kućišta ) . Radi specifičnosti i složenosti funkcije klima uređaja ne smiju se raditi nikakve improvizacije ni nekvalitetna rješenja . Najbolje i najjeftinije rješenje je u takvim slučajevima ugradnja novog ( ne mora biti originalni ) kompresora .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 270 CDI- VIBRACIJE NA 2000 OBRTAJA

Datum objave: 15.07.2011 22:44:59
Slika
PITANJE:

Poštovanje gosp.Meić imam jedno pitanje posjedujem auto Mercedes 270cdi,2002god i imam jedan problem kada ga vozim prilikom stiskanja gas papučice na 1800-2000obrtaja javlja mi se trenje jednostavno auto ima određene vibracije auta,da bi daljnim stiskanjem gas papucice i povecanjem obrtaja rada motora dakle preko 2000 i vise smirilo se i normalano.hvala.

ODGOVOR:

Sve što ste naveli u opisu može ukazivati na dva osnovna problema , jedan su nosači motora i eventualno ispušni sustav . Drugi je nepravilan rad motora i stvaranje vibracija radi toga. Za jedno i drugo mogao bih točno odgovoriti tek nakon neposrednog uvida na vozilu jer se bez toga može samo pretpostavljati a ne točno tvrditi.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - OSTAJE BEZ SNAGE

Datum objave: 15.07.2011 22:39:18
Slika
PITANJE:

Poštovani, kao prvo, pohvale na odličnoj stranici i savjetima. Imam problem sa Passatom 96. međulinija 19 tdi. Prilikom starta sve je normalno, dobro vuče, međutim kada dođem u trećoj do nekih, otprilike 2700 okr. motor prestane sa ubrzavanjem i ostaje na tim okretajima. Prebacim u četvrtu i petu dešava se ista stvar, s tim da ako u petoj pustim i ponovno stisnem gas, motor ubrza do otprilike 3000 okr. i opet zadržava tu brzinu. Osjećaj je kao kad se na tempomatu odredi maksimalna brzina i on blokira daljnje ubrzanje. Drugi problem je nešto vezano uz struju. Prije godinu dana su pregorili satovi na kontrolnoj ploči (bijeli dim). Ugradio sam drugu ploču i radila je dva dana, a zatim su satovi ostali na nuli. Otišao sam električaru koji je ispitao satove i pokazalo se da je sve ispravno. Opet je radila dva dana i prestala pokazivati. Zatim je provjeren rad alternatora, kupio sam novi akumulator, sve radi kako treba, ali satovi deset dana ne rade, dva dana rade. I općenito svjetla su dosta slaba, svjetlo u kabini je slabo itd. Molim za pomoć.

ODGOVOR:

Postoji više mogući neispravnosti radi kojih motor može ostati bez snage. Točan odgovor bih mogao navesti nakon direktnog uvida na Vašemu vozilu. Spomenuti ću najčešće greške a to su : mjerač mase zraka, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine Wastegate, senzor apsolutnog tlaka zraka MAP, filteri, senzor pedale gasa, APP, ventil za recirkulaciju ispušnih plinova, regulator količine goriva,  senzor položaja regulatora količine, VT pumpa, mehaničko stanje motora, pojedini senzori motora, ECU centrala. Problem s električnom instalacijom bih morao ispitati i nakon toga dati kvalitetan odgovor i prijedolog  rješenja.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,6 i. - NEĆE DA PREBACI NA PLIN

Datum objave: 15.07.2011 21:25:38
Slika
PITANJE:

postovanje.radi se o opel kadettu,1.6 monopoint,benzin plin.90 godiste,plinski uredjaj je lovato star 5 godina.prije dva mjeseca mi se pojavio problem nakon mjenjanja filtera plina,povremeno kada ga upalim nece da prebaci na plin.kad upali na benzin potrebno je voziti par minuta da bi mogao rucno prebaciti.pregledani su kontakti na spulama,i posto nije bilo rezultata otvoren je i rasplinjac i zamjenjene su membrane i ostali gumeni djelovi u njemu. Ni to nije dalo rezultata.sta da uradim.

ODGOVOR:

Ako motor dobro radi na benzin ( a tako bi moralo biti ) , tada uzrok treba tražiti u plinskom sustavu na Vašemu vozilu . Kod plinskog sustava treba stručno pregledati i ispitati sve dijelove sustava i to : multiventil na rezervoaru, elektroventil za otvaranje i zatvaranje plina, filtere, senzor temperaure vode na isparivaču, senzor tlaka plina na isparivaču, tlak plina na isparivaču, centralni mješač plina, emulator ( elektronički modul  ) , plinsko računalo . Sve što sam spomenuo najbrže se može riješiti u servisu koji servisira marku plinskog uređaja koju imate na vozilu. Takav servis ima i dijagnostičku opremu kao i tehničke podateke za Vaš plinski sustav. Bez toga i s amaterskim pristupom , možete jedino zamijeniti pojedine filtere, pregledati pojedine priključke, provjeriti cijevi dovoda goriva.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 TDI - ZABLOKIRAO KLJUČ U KONTAKT BRAVI

Datum objave: 15.07.2011 21:22:57
Slika
PITANJE:

PA NEMOGI DA VJERUJEM DA SAM USPIO NAĆI OVAKO NEŠTO GDJE ČOVJEK BEZ IKAKVIH PROBLEMA OBJAŠNJAVA LJUDIMA I POKUŠAVA POMOĆI U RJEŠENJU PROBLEMA. SVAKA VAM ČAST GOSP MEIĆU I LJEPI I SRDAČNI POZDRAV. ŠTETA ŠTE NE ŽIVIMO BLIŽE ALI MOŽDA SE NEKAD I SRETNEMO AKO ME PUT NANESE U VAŠEM SMJERU. NAIME ČITAO SAM SAVJETE ALI NISAM NAŠAO ODGOVOR PA CU POKUŠATI OPISATI SVOJ PROBLEM. IMAM AUDI A4 TDI 66 KW 1996 GOD. PRIJE 2 DANA JEDNOSTAVNO MI JE ZABLOKIRAO KLJUČ U KONTAKT BRAVI I NISAM MOGAO UGASITI AUTO ALI NAKON PAR POKUŠAJA USPIO SAM ALI NISAM MOGAO IZVADITI KLJUČ. MALO SKOSANJA TAMO VAMO I TO SAM USPIO. NAKON TOGA KLJUČ NECE DA ULAZI U BRAVU I NAKON NEKOLIKO POKUŠAJA UĐE ALI JEDVA DA USPIJEM DATI KONTAKT KOJI NIJE POPRAĆEN ŠKLJOCANJEM KAO I DO SADA A AKO PUSTIM KLJUČ VRATI SE I UGASI KONTAKT. KOD POKUŠAJA PALJENJA SAMO KRATKO ZAVERGLA MOTOR I UGASI SE KAO DA NE PROČITA KOD I TEŠKO USPIJEM IZVUĆI KLJUČ. MEHANIČKI KVAR BRAVICE JE SIGURNO JER SAD NECE NI DA ZAKLJUČA VOLAN. A SAD ME KOPA DA LI TREBA MJENJATI CIJELU BRAVU I KLJUC SA KODOM IDA LI JE TO POVEZANO S CENTRALNIM KOMPJUTEROM ILI JE MOGUĆE SVE ZASEBNO MJENJATI . UNAPRIJED VAM ZAHVALJUJEM

ODGOVOR:

Kontakt bravica na Vašemu vozilu sastoji se od mehaničkog dijela i električnog dijela . U ovom slučaju ne bih unaprijed sumnjao na mehanički dio bravice. Najprije bih demontirao električni dio bravice. Tada bih provjerio kako funkcionira mehanički dio bravice. Ako tada mehanički dio bravice radi normalno , zamijeniti treba samo električni dio bravice koji se normalno može kupiti kao rezervni dio. Po potrebi javite se opet. Hvala na Vašim komplimentima.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 1,3 i. - MOTOR RADI, ALI NE KAKO BI TREBAO

Datum objave: 14.07.2011 21:48:32
Slika
PITANJE:

Evoga vozim Mazdu 323 1.3 motor.. 91 godište..moto ful dobro očuvan..Problem je jedino kad upalim motor radi ali ne kako bi trebao. Ugasi se nakon nekog vremena i kad vozim trokira ( gubi gas ). Trebam odgovor hitno. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Stručnim postupkom dijagnostike i ispitivanja na vozilu bez problema se može doći do saznanja o svim neispravnostima. Redoslijed ispitivanja je : mehanički sustav motora ( faza motora,  podešenost ventila, kompresija, zabrtvljenost usisnog kolektora ) , sustav dobave goriva ( tlak goriva, injektori, filteri, čistoća rezervoara, senzori motora, mjerač protoka, motorić minimuma , potenciometar gasa ) , suetav paljenja ( iskra na svjećicama, kablovi , bobina, predpaljenje, senzor radilice ) , ECU računalo motora. Sve navedeno može stvarati smetnje radi kojih motor ne može dobro raditi.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,4 16V

Datum objave: 14.07.2011 21:45:50
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić,obračam se Vama za pomoć.Vozim golfa 4. 1.4 16V 25 years 2001.god.Prilikom vožnje sa upaljenim klima uređajem i vožnjom na većim brzinama prilikom iznenadnih kočenja ili zaustavljanja obrtaji padaju na nulu i auto se gasi.To se dešava samo kad je upaljen klima uređaj.Kad vozim bez klime auto radi normalno.Molim Vas za Vaše stručno mišljenje.Pozdrav.

ODGOVOR:

Gašenje motora koje ste opisali ne bih odmah povezao s klima uređajem iako kompresor klime uzima veliku snagu motoru ( oko 4 KW ) . Uzrok gašenja treba tražiti u pojedinim neispravnostima u radu elektronskog sustava ubrizgavanja goriva i u sustavu paljenja. Navesti ću što sve može stvarati smetnje radi kojih se gasi motor. To su : tlak goriva, količina goriva na injektorima, filteri, aktuator minimuma, senzor položaja leptirastog ventila, nečist leptirasti ventil, EVAP ventil rezervoara, EGR ventil, injektori, senzor temperature motora, lambda sonda, mjerač mase zraka, senzor apsolutnog tlaka MAP , senzor temperature zraka IAT, propuštanje i falš zrak na usinom kolektoru, kompresija motora, električna instalacija i konektori ( pad napona ) , sustav paljenja, ECU centrala. Na žalost odgovor ne može biti jednostavniji  nego što sam napisao. Direktnim ispitivanjem na samom vozilu mogao bih točno utvrditi uzrok gašenja motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,8 i.- MOTOR OSTANE BEZ GORIVA

Datum objave: 14.07.2011 21:42:52
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam Audi a6, 2.8 1995 god. Upravo sam mijenjao pumpu goriva te nakon popravka teze pali, inače prije mjenjanja je palio na prvu. Problem je u tomu sto pri prvom paljenju duže vergla dok kad upali onda sve ok. Ustvrdili smo da se gorivo pod pritiskom vrati nazad u rezervoar te motor ostane bez goriva sve dok verglanjem pumpa goriva ne napumpa dovoljnju kolicinu goriva, otprilike pola sata od kad ga se ugasi.Mjenjali smo nepovratni ventil ali svejedno gorivo se vraca nazad. Servis je napravljen te je mjerena kompresija. Hvala

ODGOVOR:

Izmjerite tlak goriva . Isti mora biti kada je upaljen kontakt 3,8 do 4,2 bara . Kada se upali motor tlak goriva mora biti 3,3 do 3,7 bara. Ako to nije tako pozabavite se sustavom za dobavu goriva     ( pumpa goriva, filter goriva, rezervoar, cijevi dovoda goriva, regulator tlaka goriva, injektori ) .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - TURBINA ILI ....

Datum objave: 14.07.2011 19:13:09
Slika
PITANJE:

Poštovani,imam problem na passatu 2001.1.9 TDI di crveno 96kv 6b predjeni kilometri 310000 Km. Po kretanju je išao normalno, nakon predjenih 15km izgibio ja na snazi i vuči, na kontrolnoj tabli nije prikazivao nikakav kvar, pozvao sam više majstora i svi su mislili isto tj. da je turbinua u kvaru. Po dulasku u Livno, stao sam 15min. da potražim servis.Kad sam kretao auto je ponovo dobijo snagu i voču nekih 300 metara, kad sam došao na servis gdje su ga prikopčali na PC. imao ja neku grešku koju je majstor poništio, tad su majstori sumnjali da su crijeva u pitanju, nije dizao temp. nije dimijo, nivo ulja je bio isti. Kad sam stigao kući u B.Luku otišao sam na servis, tad su majstori pomoću PC utvrdili da je turbina u kvaru. Gdje su je skinulu i odnijeli u Užice-Srbija, na remont. Po dolasku majstor turbinu vraća na motor.Medjutim auto dobije na snazi i vuči do 300 metara, i ponov isti problem, nema vuče i snage. Sad se majstori bave nekim crijevima, vakumom, itd. gdje pronalaze da je neki senzor od pritiska turbine u kvaru. Da li je ovo bila još jedna majstorska prevara da je turbina u kvaru. MOLIM VAS ZA VAŠE MIŠLJENJE?? UNAPRIJD VAM HVALA!!!

ODGOVOR:

Turbina je rijetko kada uzrok iako može biti. U većem broju slučajeva je to sustav za regulaciju tlaka turbine a to su elektropneumatski ventili , ventil za rasterećenje WasteGate, senzor za tlak turbine. Prije odluke o popravku turbine trebalo je izmjeriti tlak turbine . Kada je tlak turbine veći od dozvoljenog upravljačko računalo motora smanjuje količinu goriva i na taj način smanjuje snagu motora .  Računalo to stanje prepoznaje kao potencijalnu opasnost za oštećenje motora i stavlja motor u rad s reduciranom snagom ( Safe Mode ) . Takav slučaj bi mogao biti i kod Vas.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,3 i. - GASI SE

Datum objave: 14.07.2011 19:10:12
Slika
PITANJE:

dragi gospon mejic javljam se po drugi put sa namerom da cete mi pomoci oko kvara ford fiesta 1300 kubika 1998 god benzin gase mi se kola kada iz vece brzine treba da smanjim u manju naprimer iz pete u drugu kola se ugase promenio sam motoric ler gasa kablove svecice uradjena dijagnostika sve je ok ali se on idalje gasi majstri mehanicari samo slezu ramenima niko nemoze da resi problem pa vas molim za pomoc hvala

ODGOVOR:

Vama je sigurno jasno da ja mogu samo prema Vašem opisu navesti moguće greške i potencijalne neispravnosti. Za točnu dijagnostiku i jasnu spoznaju što je neispravno potreban je direktan uvid i ispitivanje na samom vozilu. Navesti ću što sve treba ispitati u cilju otkrivanja kvara a to su : mehaničke neispravnosti ( faza motora, propuštanje na usisnom kolektoru, izrazito loša kompresija, velika emisija uljnih para prema usisnom kolektoru ) , filteri, nečist rezervoar, nečisti injektori, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, MAF senzor, niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, električna instalacija od motora do upravljačkog računala motora .

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - KOČNICE

Datum objave: 14.07.2011 19:08:16
Slika
PITANJE:

postovani,imam problem sa kocnicama u servisu su mi zamijenili nove kocnice ali nakon nekog vremena mi se desava da kada stisnem kocnicu trese i volan i kocnica...hvala

ODGOVOR:

Pojava vibracija prilikom kočenja može nastati radi mnogo razloga a najčešći uztoci su : diskovi, disk pločice, gume, felge, glavčina, kočna kliješta, hidraulički cilindri, glavčina, pogonske osovine.Prilikom ispitivanja i traženja uzroka vibracija , ni jedan od navedenih faktora se ne smije preskočiti ili zanemariti. Ispitajte sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,8 V6 - KLIMA

Datum objave: 14.07.2011 18:59:09
Slika
PITANJE:

Pozdrav...imam jedan problem koji već dugo ne mogu rješiti. Naime rječ je o klimi na pasatu 2001 godina,motor 2.8 V6 30V ,problem je u tome šta klima radi dok auto ne priđe 1100 okretaja i onda se ugasi,elekro magnet je novi,nanovo je napunjena,na dijagnostiki nema nijednu grešku VCDS,VAG COM,VAS. Neznam šta više da gledam na autu,bio bih vam zahvalan ako bi mi mogli pomoći. UNAPRIJED HVALA

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba gledati sve komponente sustava klime a to su : ekspanzioni ventil, dehidrator ( mijenja se prilikom servisa klima uređaja ) . U nekim slučajevima mogući uzrok je upravljačka elektronika sustava klime, kondenzator , stanje kompresora .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE CC 1,5 DCI- MUČI GA VRUĆINA

Datum objave: 14.07.2011 18:56:48
Slika
PITANJE:

imam renault megane cc iz 2007 godine, motor 1.5 dci, 105 KS, prešao 200.000 km bez ikakovih problema, auto radi bezprijekorno a problem je slijedeći: kad je motor hladan upali na prvi zub, zimi nema problema sa paljenjem a sada kad su velike vručine i auto se malo više ugrije neče da upali nego samo izvergla i ništa ali kad se digne hauba par minuta i kad se auto malo provjetri upali bez problema.

ODGOVOR:

Mogućih uzroka može biti više i zato treba ispitati  : prisutnost zraka u gorivu, nepovratni ventil za gorivo, filtere, senzor tlaka goriva, kontrolni solenoid za tlak goriva, mehaničko stanje motora, dize, visokotlačnu pumpu, senzor temperature motora, električnu instalaciju od motora do ECU centrale, djelomično začepljenje ispušnog sustava, senzor radilice.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - VIBRACIJA KOTAČA

Datum objave: 14.07.2011 18:53:27
Slika
PITANJE:

Dobar dan, imamo neki Hyundai accent benzinac, godište 1999 ili 2001 neznam točno. U toku vožnje tj. točno pri brzini od 80km/h desni prednji kotač počinje vibrirati primjetno. Na nižim i višim brzinama nema vibracija. Mislim da smo zamjeniti gumu no problem se ponovno pojavio. Hvala na savjetu.

ODGOVOR:

Vibracije koje ste spomenuli mogu nastati radi : gume, felge, homokinetičkog zgloba, glavčine, kočnog sustava ( kočna kliješta ) , poluosovina , pojedinih dijelova ovjesa. Neposrednim uvidom na vozilu može se točno otkriti uzrok.

na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 1,9 TDI - ZAMJENA FILTERA

Datum objave: 14.07.2011 18:51:25
Slika
PITANJE:

Pozz,vlasnik sam audi b4 1.9 TDI 90 ks,pa me zanima vaše mišljenje na koliko svakih kilometara se mjenjaju filteri (ulja,zraka,kabine,nafte)?

ODGOVOR:

Osnovna uloga filtera je zaštita motora, diza, ležajeva, vozača ( prašina ) . Radi toga se isti po pravilima struke mijenjaju jadnom godišnje ili svakih 10.000 do 15.000 km . Filteri se ne mijenjaju radi toga da Vam to bude trošak nego zato da motor što duže izdrži bez generalke . Naravno da Vi navedene filtere možete mijenjati po vlastitom nahođenju.

na vrh Povratak na vrh

VOLVO V40 1,8 - KABLOVI ZA SVJEĆICE

Datum objave: 14.07.2011 17:39:00
Slika
PITANJE:

koji kablovi svjećice odgovaraju za Volvo V40 1.8 GDI 90kw Pozdrav,prvo sve pohvale za vaš rad. Imam problem,auto mi oko 2000 obrtaja malo kao zatrza kada ubrzavam,majstor kaze da su vjerovatno kablovi od svjećica jer su 3 korozirala,nov set je skup,a imam 2 povoljne ponude pa me zanima da li odgovara sa Mitsubishi Carisme 1.6 16v ili Mitsubishi Eclipse 2.0 16v ? Ili mozda neki drugi motor ? Hvala :)

ODGOVOR:

S kablovima za svjećice ne možete svaštariti i improvizirati . Na Vaše vozilo treba staviti odgovarajuće kablove koji ne moraju biti originalni ali moraju biti točno odgovarajući . Takve kablove radi i firma Bosch i potpuno su isti kao i originalni.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 16V - KLIMA VEĆINOM NE RADI

Datum objave: 14.07.2011 17:30:20
Slika
PITANJE:

Radi se o Astri g 1.6 16w 1999. god. Imam problem sa klimom (ručna), nekada radi dobro a nekada ne, večinom ne. Onda kad radi često se isključuje i uključuje kompresor što se dosta osjeti u vožnji, imam osječaj da kad su veče temperature vani (iznad 32c) onda se uključuje, a ako su niže na početku se uključi i nakon desetak sekundi se isključi. U dosta slučajeva se nikako ne uključuje ni nakon stiskanja gumba za uključivanje. Napunjena je plinom točno koliko treba i sve ostalo što treba biti unutra, očiščena, tlakovi su dobri kad uspije radit(provjereno), mjenjan je senzor za tlak i ništa, dalje ima probleme. Direktno smo spajali kompresor da vidimo da li je možda on kriv ali on radi dok je spojen. MOLIM VAS VAŠ SAVJET? Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Vaše vozilo je staro 12 godina a isto toliko godina ima i sustav klima uređaja i zato treba sumnjati u sve dijelove i sklopove klima uređaja . Da li ste potpuno sigurni da su pojdini dijelovi ispravni ? To su dehidrator, kondenzator, ekspanzioni ventil, isparivač, kompresor . Uz to bi trebalo provjeriti slijedeće : kondenzator mora biti čist, ventilator na hladnjaku potpuno ispravan, dehidrator mora biti ispravan ( mijenja se svake dvije godine kada se radi i servis klima uređaja ), stanje pogonskog remena kompresora mora biti dobro, magnetska remenica kompresora mora raditi korektno, filter kabine mora biti čist , električna instalacija klima uređaja mora biti potpuno ispravna, kompresor potpuno ispravan, u sustavu klime mora biti točno određena količina ulja za kompresor, ekspanzioni ventil ispravan , tlačne cijevi ispravne, kompresor u dobrom stanju. Spomenuli ste da se ponekad ni nakon stiskanja tipke prekidača sustav ne uključuje . To ukazuje da postoji problem u protoku plina kroz sustav ili je problem u električnoj instalaciji .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,8 16V - AKO ZUPČASTI PRESKOČI?

Datum objave: 13.07.2011 22:59:29
Slika
PITANJE:

Poštovanje, vectra B 1.8 16v 1996 dali postoji mogučnost da se saviju ventili ako zupčasti remen preskoči?hvala

ODGOVOR:

Ako zupčasti remen preskoči više od tri zuba ventili se sigurno deformiraju .

na vrh Povratak na vrh