Danas je: 14.02.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF II DIZEL - LOŽ ULJE??

Datum objave: 08.08.2011 18:52:24
Slika
PITANJE:

POSTOVANI GOSPODINE MEICU, PRIJE SVEGA SVE RIJECI HVALE ZA OVO STO RADITE.ZANIMA ME VASE MISLJENJE O UPOTREBI LOZ ULJA U GOLFU 2. STETI LI MOTORU,A PRIJE SVEGA SISTEMU ZA NAPAJANJE GORIVA ( PUMPA VISOKOG PRITISKA I DIZNE ). VJEROVATNO BI TREBALO PROMJENITI FILTER GORIVA PRIJE ZIME I NEKORISTITI ULJE U ZIMSKOM PERIODU,RADI LAKSEG PALJENJA. pozdrav i puno uspjeha u daljem radu.

ODGOVOR:

Lož ulje nije predviđeno za Vaše vozilo. Razlika između dizel goriva je što lož ulje nije tako čisto i u sebi sadrži boju. Cetanski broj je također manji nego kod dizel goriva. Ako koristite dizel gorivo , visokotlačna pumpa i dize će duže trajati.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - VOLAN ČUDNO STOJI

Datum objave: 08.08.2011 18:50:04
Slika
PITANJE:

Sinoć sam se dugo uparkiravao i dosta vrtio volan do kraja. Nakon toga, kad sam se htio isparkirati, jedva sam uspio okrenuti volan, a kotači su se jedva pomakli. Nakon toga primijetio sam i da mi volan nekako čudno stoji (kotači ravni a volan skroz 'naopako'). U normalnoj vožnji reagira normalno, ne bježi, nije težak i ne daje nikakve 'signale'. Ali, svaki put kada zakočim i u mjestu pokušam okrenuti volan, to ide jako, jako teško... Pogotovo u rikvercu. S obje ga ruke jedva smotam. Što bi to moglo biti? Radi se o Renault Cliu iz 2005., 2.0 automatik., benzinac. Hvala.

ODGOVOR:

Uzrok je servo volan koji na leru nema potrebnu snagu i zato teško okrečete volan. Neposrednim uvidom na vozilu može se brzo utvrditi što je uzrok tome ( hidraulična pumpa, tlačne cijevi, servo volan ) .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C KL. 220 CDI - KONTROLA ULJA U MJENJAČU

Datum objave: 08.08.2011 18:47:57
Slika
PITANJE:

pozdrav imam mercedesa c klasa 220cdi 98 god. 92 kw automatik mjenjac zanima me kako mogu izmjeriti nivo ulja u mjenjacu posto nema sipke za mjerenje ili moze li se negdje kupiti,a da nemoram ici u ovlasteni servis HVALA

ODGOVOR:

Nivo ulja u mjenjaču se mjeri na specifičan način ( vozilo mora raditi , mora biti na dizalici ili kanalu ) . Postoji i odgovarajući alat za tu svrhu. Kontrola se obavlja kroz karter mjenjača . Navedeni alat možete nabaviti jedino preko servisne mreže Mercedes .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - GASI SE NA PLIN

Datum objave: 08.08.2011 18:45:08
Slika
PITANJE:

Lijepi pozdrav, čuo sam sve pohvale za Vaš rad pa Vas molim za savjet. Imam passata 99.god. koji ima ugrađen plinski sustav Tommaseto. Taj auto sam kupio sa tim sutavom ugrađenim prije 3 god. Poslijednjih 6 mjeseci tražim i plaćam majstore koji ništa neznaju(ovlašteni serviseri). Problem je u tome što mi auto isprve upali ali mi se odmah gasi. Ali gasi se jedino ako se vozim na plin.Ako se vozim na benzin auto normalno radi.Znači čim se prebaci na plin auto će upaliti isprve ali će se ugasiti. Unaprijed zahvaljujem, DEJAN

ODGOVOR:

Bez obzira na činjenice koje ste naveli najprije  treba provjeriti i ispitati sve komponente benzinskog sustava motora a uz to i mehanički sustav motora. Ukolko nema nikakvih primjedbi može se ispitati i plinski sustav . Najčešće greške plinskog sustava su ; filteri, senzor tlaka plina, senzor temperature na isparivaču, plinski injektori, emulator, podešenost plinskog sustava, električna instalacija. isparivač.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN JUMPER 2,2 HDI - IZMJENA FILTERA GORIVA

Datum objave: 08.08.2011 18:42:33
Slika
PITANJE:

kod citroena jumper-a 2007 2,2 hdi prilikom izmjene filtera goriva da li je potrebno promjeniti i gumice u brzim spojkama, naime nakon mjenjanja istog izgubio sam miran rad te na leru i pod radnom temperaturom nemirno radi tj. "zalijeće se". Gdje ih kupiti ako se mjenjaju? da li je dozvoljeno staviti neki drugačiji način filtera s gorivom od nekog motora koji ima čvrste spojeve jer mi se ovakav način čini osjetljivim? molim općenito neke podatke o tom motoru: da li je to fordov proizvod, je li pouzdan, koji su mu servisni intervali, itd ? unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Gumene brtve u spojkama cijevi za gorivo se ne mijenjaju , iste ne možete niti nabaviti. Spojke možete nabaviti zajedno s cijevima za dovod goriva a iste možete kupiti jedino kao originalne u ovlaštenim skladištima dijelova. Možete pokušati i sa drugačijim rješenjem , bitno je samo da sustav ne uvlači zrak. To bi trebao biti motor Citroen-Peugeot . Servisni interval je 15.000 km.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 16V - VLAŽI ULJE

Datum objave: 08.08.2011 18:39:55
Slika
PITANJE:

Postovani,na peugeotu 307 1,6 16v 2002 ispod filtera za ulje na cevcici vlazi ulje.Da li mogu to sam da resim ili moram kod majstora?

ODGOVOR:

Pokušajte to riješiti na način da najprije operete navedeno mjesto. Nakon toga ćete vidjeti gdje propušta ulje. Kada vidite mjesto propuštanja lako ćete saznati da li to možete riješiti ili ne . Nema razloga da sumnjam u Vaše sposobnosti .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,2 HDI - OVJES NE ODRAĐUJE SVOJU FUNKCIJU

Datum objave: 08.08.2011 18:37:51
Slika
PITANJE:

Poštovani, prvo vas želim pohvaliti. Osobno sam bio vaš klijent, i mogu samo reći da je malo majstora kao vi.Nažalost, odselio sam se iz Zagreba pa mi niste više blizu.Imam pitanje za Vas. Imam Citroena C5 2.2 HDI, 2004.god. I uredno je održavan. Jučer mi odjednom se čuje čudan zvuk iz područja desnog stražnjeg točka. Kao udar metal od metal, i svaka se mala rupica na cesti jako osjeti. I da to ne bude sve, hidraulika ne funkcionira odtada.Ulja ima, na računalu ne javlja nikakvu grešku.Ima li to veze sa možda kvarom amortizera? molim Vas za savjet ili prijedlog. Unaprijed hvala !

ODGOVOR:

Poštovani, prema svemu što ste naveli uzrok je ovjes koji ne odrađuje svoju funkciju. Neispravan može biti amortizer , hidraulika ovjesa ( obično je to kugla ) , mehanički dio ovjesa ( gumeni blok , hvatište ili nešto treće ) . Jednostavnim pregledom vozila odmah se može doći do spoznaje što je neispravno. Nadam se da ćete u Vašoj blizini uspiješno otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C KLASSE W203 - PROBLEMI SA KLIMOM

Datum objave: 08.08.2011 18:34:56
Slika
PITANJE:

imam mercedes c klase model w203 iz 2000. g. mući me rad klime, naime prilikom rada lijeva strana u vozilu mi osjetno slabije hladi od desne (dvozonska)i kad je klima ugašena - tipka "AUTO" ne svijetli tipka "EC" ne svijetli i ventilator na nuli klima ipak radi i hladi molim Vas u ćemu je problem. HVALA!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : količina plina u sustavu, tlak plina, ekspanzioni ventil, dehidrator , ostali netipični uzroci koji se mogu otkriti na samom vozilu.

na vrh Povratak na vrh

CHEVROLET SPARK - DISK PLOČICE

Datum objave: 08.08.2011 18:32:57
Slika
PITANJE:

Chevrolet Spark, 2007, 45000 km, stajao je zadnjih mjesec dana na parkingu. Pri voznji na tehnicki, osjetila da je kocnica pocela malo propadati i da struze po prednjem desnom kotaču, međutim, u vožnji se isto tako cuje isti kotač. auto je prosao tehnicki bez problema pa me zanima da li je problem u disk plocici ili samom disku, te koliko bi dosla izmjena istih. hvala puno.

ODGOVOR:

Problem je u istrošenim disk pločicama . Prilikom zamjene disk pločica vidjeti će se u kakvom stanju je i disk. Cijena zamijene disk pločica je 180,- kn .Javite se 22.08.

na vrh Povratak na vrh

JEEP GRAND CHEROKEE- OKRETANJE VOLANA

Datum objave: 07.08.2011 19:00:18
Slika
PITANJE:

Poštovanje, na mom automobilu Jeep,Grand Cherokee Overland (2002-2003)prilikom skretanja, okretanja volana u desno dolazi do nemogućnosti okretanja u puni desni krug, no kod skretanja u lijevo sve je u redu. Do nepravilnosti dolazi od kad samo promijenili desnu prednju gumu. Ukoliko imate neki savjet bio bi Vam zahvalan na odgovoru. Unaprijed se zahvaljujem, s poštovanjem Alfredo Cucinelli.

ODGOVOR:

Provjerite da li je guma istih dimenzija i dali je ispravno montirana . Nakon toga provjerite kut okretanja volana . Mora biti isti hod u jednu i drugu stranu.

na vrh Povratak na vrh

LANCIA KAPPA 2,4 TD - NEMA SNAGE I GASI SE

Datum objave: 07.08.2011 18:58:07
Slika
PITANJE:

Dobar dan imam lanciu kappa 2.4 td 95 god,imam problem u startu ima jako slabu snagu i kada se penjem uz brdo sporo vuce,nekada kada je upalim normalno radi a nekad je u palim i odmah se sama ugasi,hvala na pomoci

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : tlak turbine, sustav za regulaciju tlaka turbine, suženje usisnih kanala na glavi motora, djelomično začepljenje auspuha, mehaničko stanje motora, istrošenje turbine, propuštanje na tlačnoj strani turbine, dize, regulator količine goriva. Najprije bih ispitao mehaničko stanje motora.Javite se iza godišnjeg odmora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B 1,2 i.- REGULACIJA RADA OBRTAJA PRAZNOG HODA

Datum objave: 07.08.2011 18:55:38
Slika
PITANJE:

Poštovani g - dine Meiću, prvo da Vas pozdravim i ukažem sve pohvale za ovakav vid pomoći ljudima koji, kao i ja, nemaju više kome da se obrate, stvarno ste za sve pohvale. Vlasnica sam Opel Corse B 1cca 1,2 V 2000. g.p. u toku vožnje, bez obzira na brzinu i broj obrtaja, auto krene da trza i onda se smiri, a dok sam u leru toliko spusti broj obrtaja da moram dodati gas kako se ne bi ugasilo, međutim znalo se desiti da isto tako dok sam u leru nabije obrtaje na 2 do 2,5 hiljde. Mjenjala sam sve moguće filtere, auspuh, pumpu za gorivo, a na diagnostici prikazuje grešku ' regulacija rada obrtaja praznog hoda ' i ista se ne da obrisati. Vozila sam auto kod mnogo majstora, generalnih zastupnika i niko mi ne može pomoći, s odgovorom da ne znaju šta je u pitanju. Bila bih Vam jako jako zahvalana kada biste mi mogli pomoći. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogao bih dati nakon neposrednog uvida na Vašemu vozilu. Sada mogu nabrojiti moguće neispravnosti a to su : senzor položaja leptirastog ventila, ECT senzor, EVAP ventil rezervoara, aktuator minimuma, senzor usisanog zraka, MAP senzor, kompresija motora, propuštanje na usisnom kolektoru, sustav paljenja, VAF senzor, tlak goriva, injektori, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 i.- ŠKLJOCA KAD JE HLADAN

Datum objave: 07.08.2011 18:50:32
Slika
PITANJE:

Imam Hyundai Accent 1.3 2003 god. Auto je prvi vlasnik, redovito servisiran u ovlastenom servisu (Birt-Dugo Selo)i ima samo 89000 km, znaci vise stoji u garazi nego se vozi. Do sada nije bilo bas nikakvih problema, ali ipak ima jedan problemcic. Kada je auto hladan, znaci ne pali se po par sati, kada ga upalim cuje se neko "skljocanje", to traje nekih 5-30 sekundi i onda prestane. Vec sam pokusavo par puta kada ga upalim dignut haubu i skuzit, meni to zvuci kao da ventil "zasteka", ako je to uopce moguce. Mislim da nije nista s motorom, auto normalno pali kao i prvog dana, normalno vuce, nema razlike u snazi, znaci sve je normalno osim tog skljocanja kad je hladan. Bio bih Van zahvalan na odgovoru, da sto prije otklonim taj kvar.

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima hidraulične podizače ventila i najvjerovatnije čujete jedan ili više podizača. Kada se ulje zagrije podizači počnu normalno funkcionirati. Ako Vas taj zvuk smeta ja bih pregledao i razradio hidropodizače.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 07.08.2011 18:47:10
Slika
PITANJE:

Molim Vas da mi date savjet dali je preporucljivo ugraditi plinski sustav (kvalitetni) na Mercedes C180 benzinac - 1994 godiste, 100KW, auto je u perfektnom stanju sa svim servisima. Dali postoji bojazan da plinski sistem pokvari rad motora ili negativno utice i kakva ce biti potrosnja.Cjenim Vase misljenje pa stoga racunam da ce mi odgovor biti zlata vrijedan. Hvala puno na odogovoru

ODGOVOR:

Kvalitetan plinski sustav uz stručnu i kvalitetnu ugradnju neće negativno utjecati na motor i na benzinski sustav motora. Potrošnja goriva ( plina ) će biti 10% do 15% veća nego benzina.

na vrh Povratak na vrh

OPEL INSIGNIA - ČELJUST ZADNJEG KOTAČA

Datum objave: 07.08.2011 18:44:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim vas za stručno mišljenje. Je li moguće i iz kojega razloga da na Opel Insigniji (2009.) strada čeljust zadnjeg kotača. U vožnji se ponekad čuju glasni zvukovi struganja pločice o disk jer čeljust ponekad zadržava pločicu. Na disku su vidljive brazde te obrub diska je poprimio drugačiju boju. Inače, vozim umjereno i uvjeren sam da nisam načinom vožnje mogao uzrokovati stradavanje čeljusti. U Autowillu gdje su otkrili problem su mi glatko odbili o svom trošku promijeniti čeljust jer mi je jamstvo isteklo prije tri mjeseca. Smatram da kako to nije u redu jer mislim da nije moguće da čeljust "otkaže" samo dvije i pol godine od kupnje auta. Inače, Insignia je zaista kvalitetan auto i ponovno bih ga kupio, ali me zanima vaše mišljenje oko ove stvari i kako bi vi postupili prema Autowillu na mome mjestu? Hvala!

ODGOVOR:

Slažem se s Vama da kočna kliješta trebaju trajati znatno duže . U stvarnosti i u većini slučajeva tako jest . Naki proizvođači vozila bi uvažili navedenu neispravnost i besplatno zamijenili neispravan sklop . Servis Opel vjerovatno takvih ovlasti nema a o svom trošku to ne želi napraviti jer bi to za njih bio čisti gubitak. Pokušajte na lijep način ishoditi da Vam uvaže spomenutu neispravnost . Ja bih pokušao tako .

na vrh Povratak na vrh

SAVJET - TEMPERATURA MOTORA

Datum objave: 07.08.2011 18:37:12
Slika
PITANJE:

vozijo sam se cestom i najednput se mi je na racunaru prikazalo unlock microfilter evrodizel .nakon toga sam se vozijo jednih 10 kilmometara onda mi je pokazalo lampica za servis i stop temperaturu mi je nabilo do fula sada kad upalim avto motor se trese i malo pusi na auspuh pa me zanima sta bi moglo bit hvala unaprjed

ODGOVOR:

Ako na auspuh izlazi bijeli dim , došlo je do pregrijavanja motora . Najvjerovatnije je oštećena brtva glave motora . Radi toga motor loše radi. Hitno odvezite vozilo u servis.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,7 D - CURI VODA

Datum objave: 07.08.2011 18:32:17
Slika
PITANJE:

BOK IMAM STARIJI (95GOD. FIAT PUNTO 1.7 DIESEL) TROSI DOSTA VODE MIJENJAM JE SVAKO 7-10 DANA ZADNJA 2DANA ISPOD PRVE VOZACEVE GUME MI CURI VODA.PRETPOSTAVLJAM DA JE KILER,A ZANIMA ME MOGU LI TO RIJESITI OBICNOM TEKUCINOM I AKO MOGU ZNACI LI TO DA NETREBA MIJENJATI KILER,HVALA

ODGOVOR:

Pažljivim promatranjem i logičnim zaključivanjem može se otkriti mjesto propuštanja rashladne tekućine. Kada se otkrije mjesto propuštanja nije teško zaključiti kako otkloniti kvar. U većini slučajeva uzrok je dotrajali hladnjak, pumpa za vodu, gumene cijevi , brtvila.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT KANGOO 1,4 i. - VENTILATOR SE NE PALI

Datum objave: 07.08.2011 18:29:33
Slika
PITANJE:

dobar dan......imam pitanje za renault kangoo 1.4 1999.godina.ventilator hladnjaka se ne pali,pa me zanima zbog cega.da li je u pitanju termoprekidac i gdje se nalazi. auto se u voznji ne pregrijava ,a u radu na mjestu temperatura se podize ,a ventilator se ne ukljucuje......hvala....... silvana

ODGOVOR:

Ako Vaše vozilo ima termoprekidač on se nalazi na hladnjaku. Ako Vaše vozilo nema termoprekidač tada se ventilator pali uz pomoć senzora temperature motora i ECU upravljačke centrale motora. Senzor temperature motora se nalazi na glavi motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - KOJE VOZILO IZABRTI

Datum objave: 06.08.2011 23:20:00
Slika
PITANJE:

Dobar dan gospodine Meicu. Slucajno sam naisao na vasu stranicu na internetu i bas je dobra zato sto ima puno da se nauci. Unapred bih hteo da vam se zahvalim za sve sto radite jer malo je takvih ljudi koji na strucan nacin mogu da pojasne ove stvari oko automobila. Zeleo bih da mi date savete za neke dizel motore a to su: - C 200 CDI 75 kw Mercedes c klasa 04/2000 - 1.9 TDI 74 kw golf 4 karavan 2005 - 2.0 CR-TDI 100 Kw Passat karavan pocetak mesec maj 2008 Unapred se zahvaljujem. Puno pozdrava iz Brisela.

ODGOVOR:

Najbolji izbor bi bio VW Passat 2,0 TDI Common Rail . Vozilo je jako kvalitetno a motor je dobar i ekonomičan.

na vrh Povratak na vrh

JEEP GRAND CHEROKEE 2,7 - PREBACUJE U SIGURNOSNI MOD

Datum objave: 06.08.2011 23:14:36
Slika
PITANJE:

Kod Jeep GC 2,7 automatic , se pojavljuje greška ( naranđasto svjetlo)i prebaciva u sigurni mod, tj. 2 brzinu. Prethodno je izmjenjeno ulje u mjenjaču i zamijenjen selenoid u getribi. Po njihovoj preporuci je potrebno zamijeniti čitav mjenjač, a nisu otkrili nikakvu grešku na kontaktima na mjenjaču prilikom provjere moguće greške. Nakon što se resetira automatski mjenjač radi kao i prije, ali se redovito opet prebacuje u sig. mod. Molim vas za savjet. Pozdrav.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : ektroventili mjenjača, električna instalacija mjenjača, hidraulična pumpa mjenjača, upravljačko računalo mjenjača. Detaljnim ispitivanjem ipak treba doći do spoznaje o stvarnom uzroku i kvaru mjenjača.

na vrh Povratak na vrh