Danas je: 20.09.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VOLVO V40 1,8 - KABLOVI ZA SVJEĆICE

Datum objave: 14.07.2011 17:39:00
Slika
PITANJE:

koji kablovi svjećice odgovaraju za Volvo V40 1.8 GDI 90kw Pozdrav,prvo sve pohvale za vaš rad. Imam problem,auto mi oko 2000 obrtaja malo kao zatrza kada ubrzavam,majstor kaze da su vjerovatno kablovi od svjećica jer su 3 korozirala,nov set je skup,a imam 2 povoljne ponude pa me zanima da li odgovara sa Mitsubishi Carisme 1.6 16v ili Mitsubishi Eclipse 2.0 16v ? Ili mozda neki drugi motor ? Hvala :)

ODGOVOR:

S kablovima za svjećice ne možete svaštariti i improvizirati . Na Vaše vozilo treba staviti odgovarajuće kablove koji ne moraju biti originalni ali moraju biti točno odgovarajući . Takve kablove radi i firma Bosch i potpuno su isti kao i originalni.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 16V - KLIMA VEĆINOM NE RADI

Datum objave: 14.07.2011 17:30:20
Slika
PITANJE:

Radi se o Astri g 1.6 16w 1999. god. Imam problem sa klimom (ručna), nekada radi dobro a nekada ne, večinom ne. Onda kad radi često se isključuje i uključuje kompresor što se dosta osjeti u vožnji, imam osječaj da kad su veče temperature vani (iznad 32c) onda se uključuje, a ako su niže na početku se uključi i nakon desetak sekundi se isključi. U dosta slučajeva se nikako ne uključuje ni nakon stiskanja gumba za uključivanje. Napunjena je plinom točno koliko treba i sve ostalo što treba biti unutra, očiščena, tlakovi su dobri kad uspije radit(provjereno), mjenjan je senzor za tlak i ništa, dalje ima probleme. Direktno smo spajali kompresor da vidimo da li je možda on kriv ali on radi dok je spojen. MOLIM VAS VAŠ SAVJET? Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Vaše vozilo je staro 12 godina a isto toliko godina ima i sustav klima uređaja i zato treba sumnjati u sve dijelove i sklopove klima uređaja . Da li ste potpuno sigurni da su pojdini dijelovi ispravni ? To su dehidrator, kondenzator, ekspanzioni ventil, isparivač, kompresor . Uz to bi trebalo provjeriti slijedeće : kondenzator mora biti čist, ventilator na hladnjaku potpuno ispravan, dehidrator mora biti ispravan ( mijenja se svake dvije godine kada se radi i servis klima uređaja ), stanje pogonskog remena kompresora mora biti dobro, magnetska remenica kompresora mora raditi korektno, filter kabine mora biti čist , električna instalacija klima uređaja mora biti potpuno ispravna, kompresor potpuno ispravan, u sustavu klime mora biti točno određena količina ulja za kompresor, ekspanzioni ventil ispravan , tlačne cijevi ispravne, kompresor u dobrom stanju. Spomenuli ste da se ponekad ni nakon stiskanja tipke prekidača sustav ne uključuje . To ukazuje da postoji problem u protoku plina kroz sustav ili je problem u električnoj instalaciji .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,8 16V - AKO ZUPČASTI PRESKOČI?

Datum objave: 13.07.2011 22:59:29
Slika
PITANJE:

Poštovanje, vectra B 1.8 16v 1996 dali postoji mogučnost da se saviju ventili ako zupčasti remen preskoči?hvala

ODGOVOR:

Ako zupčasti remen preskoči više od tri zuba ventili se sigurno deformiraju .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 1,4 HDI - ZVUK PRI ZAKRETANJU VOLANA

Datum objave: 13.07.2011 21:51:13
Slika
PITANJE:

POštovani, nakon zamjene homokinetičkih zglobova,prednjih amortizera i opruga događa mi se da prilikom zakretanja volana u bilo koju stranu čujem zvuk sličan "španjanju" i ponekad lupkanje u prednjem dijelu.Zvuk se rijetko čuje iz vana no kao da se prenosi na pod vozila i tako ga čujem u vozilu.Tjekom vožnje se zvuk nečuje.Letvu volana sam zamjenio prije cca 80000km i nadam se da mi nije ponovno otišla. Odvezao sam ga kod majstora i on tvrdi da to nije ništa u što ja sumnjam obzirom da je to vezano sa volanom.Nadam se da će te me Vi riješiti dvojbi jer više nisam siguran što bi to moglo biti. Auto je C3 1.4HDi 2002g.

ODGOVOR:

Spomenuti zvuk može nastati na ležajevima kotača, na homokinetičkim zgolbovima, na pojedinim dijelovima ovjesa. Dođite do mena da točno utvrdim gdje i zašto nastaje opisani zvuk. Pregled vozila će za Vas biti besplatan.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,3 i. - NEMIRAN RAD MOTORA

Datum objave: 13.07.2011 22:23:52
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić! Imam škodu feliciju 1.3i 2001 god.Auto je u odličnom stanju,ima 80 tis.km,ali ima problem u radu motora.Kad radi u praznom hodu onda ima nemiran rad,skroz trza motor,gasio se na semaforu ali to su mi rješili na dijagnostici.Sada se negasi ali i dalje motor radi nemirno.Molim vas za stručan savjet.Hvala!

ODGOVOR:

 Na Vašemu vozilu bih trebao obaviti testiranje pojedinih komponenata i točno reći što je neispravno. Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, razvodni mehanizam, brtva usisne grane ) , filteri, senzor ECT, aktuator minimuma, EVAP ventil rezervoara, EGR ventil, nečisti injektori, lambda sonda, MAF senzor, MAP senzor, IAT senzor, električna instalacija, ECU centrala. Kao što vidite ima toga puno i baš zato treba najprije otkriti uzrok a nakon toga obaviti potreban popravak.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - SENZORI TEMPERATURE

Datum objave: 13.07.2011 22:21:44
Slika
PITANJE:

Prije svega Vas puno pozdravljam i želim da Vam se zahvalim na danim odgovorima, jer su mi pomogli da riješim neke probleme u vezi mog auta. Želim da Vas pitam još nešto, naime radi se Opel Vectri 2.0 di ´98 god. a u pitanju je temperatura koju pokazuje kazaljka na instrument ploči. Kazaljka od temperature prelazi u crveno i to veoma brzo, zaustavim vozilo,ventilator radi, motor normalno radi, ne izbacuje vodu , niti voda koliko sam mogao vidjeti ne ključa u posudi. Vi ste rekli da bi mogao biti u pitanju senzor temperature, pa Vas ja sada pitam ako mi možete odgovoriti, da li je to senzor rashladne tekućine ili neki drugi, i da i se on nalazi na hladnjaku kod termostata, i na njega ide džek sa strujom. Također da Vas pitam da li može biti davač,( nisam siguran da se tako zove, a nalazi se u blizini ovog prvog senzora temp.) na hladnjaku na koji ide samo žica sa stopicom a ne džek, jer kad se on skine kazaljka nikako ne radi. Budući da kazaljka ponekad bude stalno u redu, oko 90, šta bi moglo biti, molim vas pomozite. Još samo, da vas pitam u vezi termoprekidača, koji pali ventilator, da li se smije staviti neki koji ranije pali ventilator, 88 ili 90 stupnjeva, da li bi mu to bilo štetno, pošto ovaj pali na 92. Hvala i veliki pozdrav.

ODGOVOR:

Na glavi motora postoje dva senzora ili davača temperature , jedan se zove indikator temperature i obično ima jedan pin ili jednu žicu , drugi se zove ECT senzor ima dvije žice. Za Vas je interesantan ovaj s jednom žicom jer je povezan s instrumentom za temperaturu motora. Možete staviti na hladnjak termoprekidač koji ranije pali ventilator.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 i. - STRUGANJE U ZADNJEM DIJELU

Datum objave: 13.07.2011 21:48:22
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, Molim Vas za pomoć pri sljedećem problemu. Imam Peugeot 206, benzinski motor 1.4, 2006. godište, 55 kW. Prilikom vožnje, kad je auto u nekoj od brzina, na oko 2000 okretaja (primjetio sam i na 1000) u stražnjem dijelu vozila čuje se metalni zvuk, "struganje", nešto popust starog "pezejca" ali dosta glasnije. Kada se broj okretaja poveća, taj zvuk nestaje i postaje sasvim normalan. Prvo sam posumnjao u auspuh te otišao do mehaničara koji je postojeći zamijenio novim no zvuk je i dalje isti. Time smo ustanovili da se ne radi o problemu s auspuhom te smo vratili stari. Automehaničar nije siguran o čemu se radi, pa Vas molim za savjet ukoliko ga možete dati. Zahvaljujem unaprijed na odgovoru! Lijepi pozdrav!!!

ODGOVOR:

Zvuk koji ste opisali može nastati na pojedinim mjestima podvozja, zadnjeg mosta, sajli ručne, kočnica . Točan uzrok Vam mogu reći nakon pregleda Vašega vozila. Predlažem da dođete do mene kako bih točno vidio o čemu se radi . Naravno taj pregled bi za Vas bio besplatan.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 i. - KLIMA NE RADI, NE ZNAJU ŠTO JE UZRAK

Datum objave: 13.07.2011 22:11:08
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Audi A4 1995. godište 1.8 benzin, imam problem sa klimom naravno neradi tj. klima samo piri vrući zrak bez obzira bila upaljena ili ugašena, kada ju upalim promijeni se zvuk motora kao da radi no nemijenja se osim toga ništa, promijenio sam plin u klimi i hladnjak klime, bio sam kod nekoliko majstora pa čak i u ovlaštenom servisu u Osijeku i neznaju što je uzrok kvara pa Vas molim za pomoć. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Uzroci radi kojih ne radi klima uređaj mogu biti brojni . Naravno da točan odgovor mogu dati tek nakon neposrednog uvida na vozilu. Sada ću po logićnom redoslijedu nabrojiti koji su to sve razlozi radi kojih ne radi klima uređaj : nedovoljna količina freona R 134 a , tlačni senzor ( presostat ) , ekspanzioni ventil, dehidrator, kondenzator, tlačne cijevi, elektromagnetska remenica kompresora, kompresor klime, električna instalacija, komanda klima uređaja ( manuelni sustav ) , računalo klima uređaja ( automatski sustav ) . Problem ćete riješiti ako zatražite uslugu servisa koji može napraviti sve potrebno na klima sustavu.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,6 - PUCA ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 13.07.2011 21:40:56
Slika
PITANJE:

imam opel kadeta 1.6 ben 89g več dva puta u tri mjeseca mi puca zupčasti remen nerazumijem zašto kakav bi bio uzrok jer on španera nema pa onda neznam molim za odgovor unaprjed hvala

ODGOVOR:

Zupčasti remen može pucati radi slijedećih razloga : bilo koja blokada u motoru ili izvan motora ( blokirati može neki od ležajeva, pumpa za vodu, bregasta osovina ) , upad stranog tijela ispod zupčastog remena ( oštećen zaštitni poklopac zupčastog remena ) , neki netipični uzrok kojega treba istražiti direktno na motoru .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,0 i. - LAMPICA STOP

Datum objave: 13.07.2011 21:38:09
Slika
PITANJE:

Prvo da se zahvalim na prošlom brzom,i opširnom odgovoru u svezi nemogučnost paljenja motora,uz pomoć kojega sam riješio problem-alnaser!!!!U pitanju je isti auto Laguna 1,2.0 96g.Bez obzira kada,hladan-topal,ćim upalim klimu(automatska),upali mi se lampica STOP,i upozorenje za temperaturu vode,takodjer lampica!Rijetko kada mi se to isto upali bez klime,ali se dogadja prilikom malo duze voznje!Cak se zna dogadjati da se tijekom voznje ugase,pa opet upale upozorenja!!!!Ali vise onako blijede do gasenja,pa isto do paljenja!Klima inace kao takva radi savrseno,......S Poštovanjem!!!

ODGOVOR:

Lampica stop se najčešće pali kada nedostaje rashladne tekućine, kada nedostaje neke druge tekućine ili ulja, kada je temperatura motora nešto povišena , kada sustav kočenja nije potpuno ispravan, kada je nesipravan senzor za nivo tekućine u ekspanzionoj posudi, kada postoji greška na električnoj instalaciji . Nadam se da će pomoći informacije koje sam naveo.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - INEKCIONE FAULT

Datum objave: 13.07.2011 21:29:40
Slika
PITANJE:

POZDRAV!!! PROBLEMI S MEGANOM 1.5DCI 80KS 2003 GODINA. VEČ 4GODINE JEDNOM U 2 MJESECA JAVI GREŠKU INEKCIONE FAULT, ALI AUTO PALI I VOZI BEZ GUBITKA SNAGE DO PRIJE 2 TJEDNA KADA PRILIKON PALJENJNA NIJE NI ZAVERGLO NEGO SAMO ISPISO INEKCIONE FAULT PROBAM ZAPALIT 20 PUTAN NI DA ZAVERGLA SAMO INEKCIONE FAULT ZA DVD DANA IDEM GA ŠLEPAT U SERVIS I AUTO ZAPALI I RADI NORMALNO KAODA MU NI NIŠ. DANAS ISTA STVAR NEČE VERGLAT ISPIŠE INEKCIONE FAULT PROBAM 10 PUTA NIŠ DOĐEM ZA 2 SATA PROBAM I UPALI NORMALNO RADI VOZI . KAJ BI TO MOGLO BIT??????? I NARAVNO POPRAVAK JE SIGURNO JEFTIN???????

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu je najlakše otkriti kvar u momentu kada motor ne može upaliti . Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su : niski napon akumulatora, elektropokretač, sustav za blokadu paljenja ( ključ, transponder, imobilajzer ) , električna instalacija od motora do ECU centrale ( pad napona ili prekid napajanja do pojedinih davača , mjerača, aktuatora ) . glavni relej za ECU centralu, ostale netipične greške.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 16V - 4. SVJEĆICA JE MOKRA

Datum objave: 13.07.2011 21:13:39
Slika
PITANJE:

Pozdrav,Imam Ford Mondeo 1.8 16v iz 1994g.Auto dobro pali,ne dimi,problem je taj da ne vuče dobro i kad palim klimu auto pada ispod 1000 okr i gasi se na leru.Mjerena kompresija.Ali ima još nešto 4.svječica je mokra ali dok radi auto izvadim kabel za svječicu i ne primjeti se razlika u radu motora znači radi na tri svječice.U čemu je problem? Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Vaš opis upučuje na nakoliko mogućih grešaka i to : mehaničko stanje motora ( loša kompresija na cilindru koji ne radi , istrošena bregasta osovina ) , neispravan sustav za stvaranje iskre na četvrtoj svjećici, neispravan injektor, neispravna električna instalacija od četvrtog injektora do ECU centrale. Provjerite najprije mehaničko stanje motora ( kompresija ).

na vrh Povratak na vrh

KOMENTARI - POHVALA

Datum objave: 13.07.2011 21:24:01
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meiću.Prije nekoliko dana slučajno sam naišao na Vašu stranicu i od tada ujutro uz čaj pročitam Vaše odgovore na pitanja brojnih vozača.Ja sam vozač motora od 1979 a automobila od 1985 godine i dosta sam naučio o autima i motociklima,(do sada sam promijenio 19 auta )ali moram Vam reči da ste me impresionirali Vašim poznavanjem ove teme.Imam Hyundai i30 1,6 dizel 115 ks star 3 godine i odlično me služi pa nemam nikakvih pitanja,ali evo osječao sam potrebu da Vas pohvalim i zahvalim na ovako poštenom i nesebičnom radu,stvarno rijetkost u današnja vremena da ima ovako velikih ljudi koji troše dosta svog vremena na pomoč vozačima.Klobuk dol....Svaka čast.Pozdrav !

ODGOVOR:

Poštovani, hvala na lijepim riječima i činjenici da ste prepoznali veliki angažman , rad  i stručnost. Izgubi se zaista puno vremena kako bi stranica bila ovako interesantna i dinamična.

S poštovanjem,

Petar Meić-Sidić

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE COUPE - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 13.07.2011 21:07:55
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam jedno pitanjce. Imam auto Renault Megane Coupe 1.6 (Coach, 1996.g). Moj se problem pojavio prije par dana, sa onim velikum vrucinama.... Ne pali mi iz prve, vec nakon 3-6 puta verglanja. Bio je kod mehanicara ispuhao mu je filter zraka i senzor radilice (jer na senzoru je bilo prasine od trosenja kuplunga), no i dalje imam problem pri paljenju. Tj. prvo paljenje mu je koma, a da ga nakon par minuta opet idem paliti nema nikakvih problema, upali odmah. I onda mi auto opet stoji par sati, i ponovnim paljenjem opet tesko pali. Sada dali bi mi vi mogli pomoci, tj. reci u cemu je moj problem. Jer auto imam godinu dana i nije bilo nikakvih problema, bilo vruce ili hladno. A sada najdnom poceo je zezati. Unaprijed Hvala! LP Sanja

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogu dati nakon pregleda vozila. Sada će odgovor biti znatno duži jer ću nabrojiti sve moguće neispravnosti a to su : senzor temperature motora, niski tlak goriva, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, mehaničko stanje motora, loša iskra ili izostanak iskre na svjećicama, senzor radilice, senzor položaja leptirastog ventila, nepovratni ventil za gorivo, električna instalacija motora, ECU centrala. Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,9 TDI - PUKNUĆE RADILICE I KLIPNJAČE

Datum objave: 13.07.2011 21:00:35
Slika
PITANJE:

Poštovani, pitanje vezano uz Golf v 1.9 tdi 77kw 2008 g. Naime nedavno mi je otišla radilica i klipnjača, motor je zamjenjen te je majstor koji je popravljao vozilo rekao da bi bilo dobro promjeniti kuplung i zamašnjak, rekao je dobro su ali ne baš najbolje. Na kraju nisam promjenio zbog financija. Pitanje, da li se može radilica ili motor oštetiti od zamašnjaka? I kako je moglo doćo do puknuča radilice i klipnjače.. Vozilo nije ostalo bez ulja niti je zupčasti preskočio.. Molim Vas za pomoč ..

ODGOVOR:

Gotovo nikada zamašnjak ili spojka nisu uzrok puknuća radilice.  Uglavnom uvijek su uzroci puknuća : ležaj klipnjače, tlak ulja, pregrijavanje motora, zaribavanje nekog od klipova, puknuće ventila, oštećenje razvodnog mehanizma, skrivene greške u nekom dijelu ili materijalu.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES B CLASSA - SENZORI ZA PARKING

Datum objave: 13.07.2011 20:57:50
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam b. clase 2009g i želim ugraditi senzore za parking te podizače zadnjih stakala.svi mi preporučaju samo zadnje senzore a ja bih i prednje,nije mi jasno u čemu je problem,takođe je problem za ugradnju podizača stakala.Molim vas savjet!

ODGOVOR:

Naravno da možete ugraditi i zadnje i prednje parking senzore . Znam da su kvalitetni od firme Bosch . S podizačima stakla je situacija malo složenija jer nisu važni samo podizači koje ćete ugraditi nago i komanda ( prekidači ) podizača stakla . U tu svrhu treba naručiti i zadnje originalne obloge vrata ili rukohvate na kojima se nalaze električne komande . To bi značilo da treba naručiti originalne zadnje rukohvate ili obloge na koje se mogu ugraditi spomenute komande . Isto to treba naručiti i za vozačeva vrata jer se na njima nalaze komande za sva četiri podizača stakla. Improvizacije se ne isplate jer narušavaju estetiku vozila. Sve skupa nije ni jeftino.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,0 - TEMPER.POVEĆANA KADA SE UPALI KLIMA

Datum objave: 13.07.2011 20:50:49
Slika
PITANJE:

Lep pozdrav. POsedujem Opel omego 20 16v 136ps letnik 1999. Imam sledeći problem.Temperatura motora mi se digne u normalnoj vožnji negde oko 95 ili malo više stepeni. Međutim kada uklopim klimu mi se počne dizati i dodje do 100 a i malo više i tek tada mi se uklopi ventilator.Odmah, da napomenem, da mi se ventilator kada kjlima nije uklopljena isto upali tek negde oko 100. Promenio sam termostat,oprao hladilnike,klimu sam servisirao pre dva dana(novi plin i sve što treba)ali i dalje ista pesma. Znači na standgasu mi uklopi ventilator tek na 100.Sumnjam na termo prekidač ali senzor temperature motorja. Molim vas za savet. Drugo što me muči je, da ponekad kao da čujem da mi ventili malo klenkaju posebno kad je motor zagrejan. P.s:Danas sam otkrio ovu vašu vebstranicu.Klobuk dol...svaka čast. Lp iz Slovenije.

ODGOVOR:

Ako se temperatura motor počne dizati kada se upali klima uređaj mogu postojati više razloga . Najčešći uzroci ( greške ) su : nečistoća u hladnjaku koja se ne može oprati ( treba zamijeniti hladnjak ) , nečistoća s vanjske strane hladnjaka, nečistoća s vanjske strane kondenzatora , nepravilan položaj kondenzatora prema hladnjaku ( pomak u stranu ili pomak gore-dolje ), krivi smijer okretanja ventilatora na hladnjaku, oštećene peraje ventilatora,  mali broj okretaja elektromotora ventilatora, dotrajao kompresor klime ( povečani otpor okretanja i oduzimanje prevlike snage motora ) , oštećenje brtve glave motora, suženje rashladnih kanala u bloku i glavi motora, slabiji učinak pumpe za vodu . Termoprekidač ili senzor temperature trebaju paliti ventilator na hladnjaku na 96°C . Ako to nije tako treba ispitati termoprekidač/senzor , protok kroz hladnjak, pumpu za vodu . Zvuk lupanja ventila koji ste opisali mogu biti neki od hidropodizača ventila a na Vašem motoru ima 16 hidropodizača.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 - ANTIPOLLUTION FAULT

Datum objave: 13.07.2011 20:45:39
Slika
PITANJE:

Peugeot 406 , 90 ks , 2003 godiste...Pri voznji kompijuter mi izbaci gresku "antipollution fault" i nece preko 2800 obrtaja...Malo sam citao na internetu o tome vidim da svakome spominjete katalizator...Cuo sam od jednog momka koji radi kao mehanicar , kaze da je moguc problem sa nekim uredjajem koji otvara nesto za protok nekog vazduha ne znam o cemu se tacno radi...A rekao mi je da se katalizator moze odsjeci...Ako mozete da mi odgovorite na mail o mogucim problemima i rjesenjima u sto kracem roku...Unaprijed vam hvala i nemojte se smijati ako sam provalio koju rijec , iskreno slabo se razumijem oko auta :) pozdrav za vas

ODGOVOR:

Nemojte ništa piliti, sjeći , rezati, mijenjati na vozilu dok ne napravite dijagnostiku motora . Naravno dijagnostiku nećete raditi VI nego najstručnija osoba ili servis za koji ste čuli ili saznali . Moguće neispravnosti su : sustav za regulaciju tlaka turbine, EGR ventil, senzor tlaka turbine, filteri, regulator količine goriva, začepljenje turbine, začepljenje ispušnog sustava.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 16V - ZABLOKIRALA BRAVA

Datum objave: 12.07.2011 20:44:58
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, imam jedno pitanje za Vas. Posjedujem Opel Astru, 1.6 16 v,benzin,2000 god. Problem je taj sto ne mogu upaliti auto,naime kad stavim kljuc u bravu,ona je zablokirala,ne mogu uopste okrenuti ni lijevo ni desno,dakle ne mogu ni kontakt,i samim tim sto sam pokusavao,volan se zakljucao...Interesuje me da li znate u cemu je problem, dal bi mogao upotrijebit npr. VD 40, ako je zapeklo ili.... Unaprijed hvala!!!!

ODGOVOR:

Sve što ste napisali navodi na zaključak da je neispravan električni ili mehanički dio kontakt brave. Možete upotrebiti WD i pomicanjem kotača volana lijevo i desno pokušajte odblokirati kontakt bravu. Ako postupak ne uspije morate demontirati kontakt bravu.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 QUATTRO 2,3 i. - PROPADA KVAČILO

Datum objave: 13.07.2011 14:19:43
Slika
PITANJE:

imam audi 100 quattro 2.3 benzin..i od nedavno mi je počelo propadati kvačilo., ja oću ubaciti u neku brzinu stisnem kvacilo i ubacim u brzinu i kvačilo ostane u toj poziciji ,i moram ga vraćati sam... i sto bi ja sada tu triba kako bi to moga rijesiti ???

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima hidrauličnu komandu soijke koja se sastoji od glavnog cilindra i radnog cilindra spojke. Jedan od cilindara je neispravan . Provjerite koji je to i po potrebi ga zamijenite. Radni cilindar se nalazi na mjenjaču a glavni cilindar se nalazi u kabini iznad pedale spojke.

na vrh Povratak na vrh