Danas je: 24.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SAVJETI - POTROŠNJA ULJA

Datum objave: 17.07.2011 21:42:02
Slika
PITANJE:

Poštovanje, imam problem nakon 4 hiljade pređenih kilometara, dosuo sam 0.80 litara ulja, primjetio sam da na auspuh izbacuje crni dim. Isto tako i inter cooler da je mastan, ali sam primjetio da turbina izbacuje ulje pri vecim obrtajima u inter cooler, stim što turbina radi i motor ima snagu. Jel postoji neko adekvatno riješenje ili samo zamjena. Ovim putem Vam se unaprijed zahvaljujem i nadam se odgovoru.

ODGOVOR:

Ako motor troši ulje preko turbine rješenje je samo uređenje ili zamjena turbine . Crni dim može nastati radi lošeg stanja turbine koja ne stvara dovoljan tlak. Obavite kontrolu mehaničkog stanja motora jer osim turbine motor može trošiti ulje preko vodilica ventila.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - NESTAJE VODA

Datum objave: 17.07.2011 21:37:40
Slika
PITANJE:

postovani,imam golfa 4 tdi sa di cvenim,problem je taj da mi gubi vodu nekad ali neiscuri negdje nestane,nemozemo da pronademo gdje je problem...molim za savjet i misljenje

ODGOVOR:

Rashladna tekućina se može gubiti iako nema vidljivih tragova curenja . To se događa kada rashladna tekućina curi po vrućim dijelovima motora ili sklopova. Takvo mjesto je najlakše pronači kada je vozilo na servisnoj dizalici i kada se demontiraju sve zaštitne obloge oko motora i ispod motora. Tada stručno oko može prepoznati i otkriti mjesto propuštanja rashladne tekućine.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,4 16V- ZVUK PRI OKRETANJU VOLANA

Datum objave: 17.07.2011 21:35:50
Slika
PITANJE:

Pocituvan gospodine, Imam Hyundai accent 1.4 16v od 2006 god. Koga vrtam na desno (poln krug) odvreme navreme (znaci ne segogas) se javuva nekoj zvuk kako nesto da krcka. Bev na servis i oni mi smenija gumi na balans stanglata. Posle 2 nedeli zvukot povtorno pocna da se javuva. Ve molam ako mozete da mi pomognete. Pozdrav, Aleksandar

ODGOVOR:

Osim balans štange postoje i drugi dijelovi koje treba provjeriti a to su : spone volana, krajnici spona, selen blokovi ovjesa, spone ovjesa, aksijalni ležajevi amortizera, kuglasti zglobovi, hvatišta ovjesa. Provjerite sve što sam spomenuo.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II - BLOKIRA BRZINOMJER

Datum objave: 17.07.2011 21:32:18
Slika
PITANJE:

imam problem sa renault cliom II 2000g.Naime prije par dana brzinomjer mi se počeo blokirati.Nema pravila ,kazaljka ostane zaliepljena na 20km pa tu stoji ,pa ode na 100km pa se vrati na 40km pa tu stojiitd. molim vas za pomoć,unaprijed hvala. Dean

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu u vezi brzinomjera mogu postojati nekoliko razloga i to : niski napon punjenja alternatora, električna instalacija , konektori na instrument ploči, davač impulsa brzinomjera, instrument ploča. Prilikom ispitivanja počinje se najprije s mjerenjem pojedinih napona a nakon toga s ispitivanjem impusa od davača do instrument ploče. Ako ima kakvih pitanja možete se javiti opet.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 D - LAMPICA RUČNE KOČNICE

Datum objave: 17.07.2011 21:30:13
Slika
PITANJE:

Sinoć mi je na golfu III (dizel) počela titrati lampica da je ručna kočnica podignuta , a zapravo nije i tako se cijelu vožnju palila i gasila. pomoć???

ODGOVOR:

Navedena lampica ima dvostruku funkciju . Pali se kada povučete ručnu kočnicu i kada nedostaje ulja u kočnom sustavu. Moguće neispravnosti su : niski nivo ulja u posudi radi istrošenosti kočnih obloga ili radi curenja ulja iz sustava kočnice . Uzrok može biti i električna instalacija ali je to rijetka pojava.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI- LAMPICA ESP

Datum objave: 17.07.2011 21:28:19
Slika
PITANJE:

Postovani imam pitanje za Golfa IV 1.9TDI... donedavno mi se nije pojavljivalo na satu kad palim automobil lampica od ESP dakle pri paljenju motor radi na tri klipa i svjetli lampa ESP stoga ja ugasim motor i ponovim palenje,al pri tom da drzim bar pola gasa i onda radi normalno lampa se ugasi od ESP i bez ikakvih promjena zvuka il da je izgubio na snazi i automobil ide kao da se nista nije desilo. stoga bio sam na OTMC ovde kod nas na dijagnostici i kazu mi da im je izbacilo gresku mogucnost prekida kabla od injektora 2 cilindra ili je sam injekotr crko. pa me zanima vase strucno misljenje dali vam je poznat do sada ovakav problem i sta bi se trebalo da poduzme. unapred hvala. pozdrav!!

ODGOVOR:

Detalji koje ste opisali ukazuju na moguće greške električne instalacije i ili grešku nepravilnog rada dize. U ovom slučaju najbolje bi bilo obaviti ispitivanje svih diza . Nakon toga ćete znati kakvo je njihovo stanje . Neispravnu dizu treba urediti ili zamijeniti . Ako su preostale dize dobre ne treba ih dirati. Nakon toga može se još jednom obaviti test i ispitivanje motora kao završna kontola .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI- SMEĆE U USISNOJ GRANI

Datum objave: 17.07.2011 21:25:06
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Kupio sam Škodu octaviju 1.9 tdi 2001 i na probnoj voznji je bilo sve u redu! Nakon prodaje na autocesti dolazi do gubitka snaga i to se javlja ponekad...kod mehaničara skinuto je crijevo s usisne grane i kod klapne je nađeno smeće i ona je bila slabo pokretljiva...od čega je to smeće(izgleda kao sitna prašina umočena u crno ulje) i jel moguće da zbog toga dolazi do gubitka snage? Što dalje poduzeti? Hvala!

ODGOVOR:

Navedene nečistoće dolaze u usinu granu preko EGR ventila ( ventil za recirkulaciju ispušnih plinova ) . Uzroci gubitka snage mogu biti brojni , točan uzrok bih mogao reći nakon pregleda Vašega vozila. Sada ću dati opširniji odgovor o tome što sve može biti neispravno a to su : filteri, senzor pedale gasa, MAF senzor, senzor tlaka turbine, Wastegate regulacioni ventil turbine, senzor apsolutnog tlaka MAP, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora, suženje usinih kanala u glavi motora, tlačne cijevi turbine, senzor temperature motora, senzor radilice, električna instalacija od motora do ECU centrale, mehaničko stanje motora, senzor brzine vozila, visokotlačna pumpa. Ako se ne snalazite u svemu ovome javite se .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI- SMANJEN UČINAK KLIME

Datum objave: 17.07.2011 21:21:35
Slika
PITANJE:

postovani: imam ford focus 2002 god., tdci motor.nedavno me pocela zezati klima,naime:kada je temperatura zraka napolju visoka 32 C i vise,klima prestane sa radom a kada temperatura zraka padne tj. navece ili ujutro -klima radi normalno. imam a/c klimu i automatic klimu.klimu sam napunio tako da je to uredu a vas molim da pokusate objasniti u cemu je problem.

ODGOVOR:

Servis klima uređaja se radi svake dvije godine . Tom prilikom nije dovoljno samo napuniti klimu nego treba obaviti sve radnje koje je preporučio proizvođač. Tada se mijenja dehidrator, provjerava se ekspanzioni ventil, kondenzator, kompresor. Nakon toga se stavlja novi plin, ulje za kompresor i po potrebi kontrast  ( UV boja radi kontrole propuštanja ) . Nakon punjenja se provjerava gornji i donji tlak plina u sustavu. Kod Vas vjerovatno nije napravljeno sve što sam naveo . Iz iskustva znam da mnogi vlasnici vozila štede na kvalitetnom servisu plinskog sustava i zato se događa da je učinak sustava smanjen.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 16V - NEŠTO KLACKA U MOTORU

Datum objave: 16.07.2011 08:19:10
Slika
PITANJE:

DA li su zetec motori losi za plin,koristim neku tesnost naziva hube,za podmazivanje ventila,sekvent plin je u pitanju mondeo 1,8 16v,nesto se cuje u motoru kao da klacka,nema nikakvih problema,samo me zanima sta bi moglo biti,mislio sm da je vodena pumpa ali nije,remane i spaneri su zamjenuti,ako bi ste mi mogli pomoci oko ovaga,bio bih vam zahvalan monogo.

ODGOVOR:

Zetec motori nisu ništa lošiji ili bolji od drugih kada imaju ugrađen plinski sustav. Zvuk lupanja koji čujete mogu biti : podizači ventila , bregasta osovina, ventil, nešto treće što treba čuti direktno na vozilu dok motor radi. Najbolja pomoć je kada stručnoj osobi omogućite da neposrednim uvidom na vozilu točno utvrdi o čemu se radi.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 16V - TRZA

Datum objave: 15.07.2011 23:58:55
Slika
PITANJE:

Poštovani gos.Meiću. Kupio sam astru clasik 1.4 16v 66kw god.2007 sa 54000 km.Imam problem kod jednolićnog gasa astra trza, inaće kod dodavanja gasa ili iduzimanja toga nema.Nemam iskustva sa benzincima pošto sam vozio 20 god. diesela.Molim Vas za Vaš savjet i odgovor. Unaprijed Vam se zahvaljujem na vašem odgovoru. Srdaćan pozdrav, Mladen.

ODGOVOR:

Problem ( trzanje ) koje ste primjetili najčešće nastaje kada sustav za stvranje iskre ne svjećicama ne radi ispravno. Najčešće neispravnosti su : svjećice, visokonaponski kablovi, bobina, elektronika paljenja, lambda sonda . Brzim i jednostavnim pregledom može se vidjeti što je neispravno. Takve slučajeve imamo svakodnevno i zato sam na prvo mjesto stavio upravo ovo što sam u tekstu naveo . Mogu postojati i drugi uzroci kao što su pojedini dijelovi sustava ubrizgavanja goriva ali je to rijeđa pojava.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,8 16V - KLIMA NE RADI

Datum objave: 15.07.2011 23:57:10
Slika
PITANJE:

Zdravo. Imam Opel Vectru 1.8 16V CDX iz 1997 godine. Imam problem sa klimom koji je sledeci. Klima je puna, ventilator OK, smenjen filter u kabini. Klima je automatska. Neko vreme radi odlicno ali evo danas upalim auto zagrejem ga i palim klimu na 17 stepeni a ona duva toplo a sve radi i nakon nekoliko kilometara isto. Jedna od cevi od klime pod haubom nije hladna a sto bi trebalo. Molim za odgovor POZZ.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba stručno i kvalitetno obaviti kontrolu i servis klima uređaja . Naravno da to ne možete obaviti sami jer za to nemate potrebno znanje niti potrebnu servisno dijagnostičku opremu . Prilikom servisa klima uređaja se obvezno kontrolira stanje kompresora, kondenzatora, ekspanzionog ventila. U sustav se stavlja novi plin , ulje za kompresor, kontrast . Mijenja se i dehidrator ili sušač . Nakon ovako obavljenog servisa klima uređaj će raditi .

na vrh Povratak na vrh

FIAT MAREA 1,6 16V - GASI SE

Datum objave: 15.07.2011 23:44:11
Slika
PITANJE:

POštovani, Radi se o Fiat Marei ben. 1,6 16 v.1999g U posljednjih god.dana dešava se slijedeće: auto mi se gasi u vozi, također i u leru. Na dijagnostici pokazuje grešeke : bobina 1 i 2, kod kljuć, sapododešavajući parametri. Promijenjene su dvije bobibe u roku god. dana, senzor na radilici i " porihtanje mase" Danas mi se prilikom kretanja opet ugasio. Nakon 10 min sam ga upalio i normalno nastavio vožnju.Majstor sumnja na centarlu. Ne usudim se više ući u auto jer mi je dosta već guranja. Što da radim? Inače auto vuče u vožnji kao novi, dok se ne zblokira.

ODGOVOR:

Vaše vozilo se može gasiti iz više razloga i to radi : sustava za blokadu paljenja , radi elektronskog sustava za dobavu goriva, radi sustava za stvaranje iskre na svjećicama. Kratak i jednostavan odgovor mogu dati tek nakon detaljnog testiranja i ispitivanja pojedinih komponenata na motoru. Nakon toga nije teško predložiti rješenje i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar. Moguće neispravnosti su : ključ s transponderom, električna instalacija, imobilajzer, relej ECU centrale, prekid napajanja do bobina, izostanak iskre na svjećicama, senzor radilice, prekid u dovodu goriva do injektora, potenciometar gasa, aktuator minimuma, ostali netipični kvarovi. Ako treba javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - SAFE MODE

Datum objave: 15.07.2011 23:40:18
Slika
PITANJE:

Imam pasata 1,9tdi 81 kw avg oznaka motora.moj problem je u tom sto passat vuce dobro do 3000 obrtaja,poslije ga baca u safe mod.znaci auto vuce dobro u svim brzinama ali do 3000 obrtaja.nazad nema dima,ja sam erg zatvorio ,damu to mozda ne smeta?pozdrav

ODGOVOR:

Najčešći uzroci radi kojih motor nema snage iznad 3000 o/min su : senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine WasteGate, turbina, senzor apsolutnog tlaka MAP, mjerač mase zraka, regulator količine goriva .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,9 TD - DUGO VERGLANJE

Datum objave: 15.07.2011 23:38:23
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, vidim da pomažete ljudima sa savjetima oko servisiranja auta i rješavanja njihovih problema, pa sam i ja odlučio potražiti savjet. Naime, imam audi 80 iz 1992, 1.9 TD, i počelo je polako ali sad sve više i više, verglanje prije nego upali, nekad je znao na prvi zub paliti, a ponekad par sekundi je verglao ali iz prve je palio, no sada se jako pogoršalo, iz 2. ili 3. puta upali, ali samo kad je hladan tj. ujutro, kad se ugrije, pali iz prve. Dok vergla bijeli dim ide iz auspuha, a kad upali izađe crni. Stanje se pogoršalo nakon što ga je gospodin na tehničkom u leru turirao da provjeri eko-test.

ODGOVOR:

Vaš detaljan opis ukazuje na potrebu da se obavi test motora i točno utvrdi uzrok otežanog paljenja. Nakon toga bih Vam točno mogao reći što je neispravno i predložio rješenje.  To mogu biti slijedeći razlozi : niski tlakovi kompresije, dize, grijači, prisutnost zraka u gorivu, visokotlačna pumpa. Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 T - TRAŽITI MIŠNJENJE STRUČNE OSOBE

Datum objave: 15.07.2011 23:35:31
Slika
PITANJE:

Postovani Gospodine Meic.Moje ime je Ivan i veoma mi je potreban vas savet jer ne znam sta da radim.Kupio sam Audi 1.8T benzinzc, 1995 god. 140 000 km,auto je ovako ok.Zamenio sam mu ulje pre 4 dana i filter.Sipao sam mu Helux ulje 5w-40 i stavio Man filter.Danas sam cuo, kad posle voznje stavim auto da radi u leru , neko lupkanje iz turbine cuje se tak tak tak tak,ali kad dam gas prestaje.Auto ne dimi,nema ni plavog ni crnog dima,normalno vuce.Ja treba da krenem za dva dana na put od 2000 km,idem kuci da posetim moje,a sad sam se uplasio ne znam sta da radim.Molim vas da mi javite sto pre da bih znao sta da radim,da li da idem ii ne.Neizmerno vam unapred hvala.!!!! Posaljite mi po mogucstvu odgovor na moj e mail gore.Hvala!

ODGOVOR:

Ulje koje ste stavili je odgovarajuće kvalitete , filter također. Zvuk koji čujete i koji ste opisali rijetko kada se čuje iz turbine. Pitanje za Vas glasi : Dali ste potpuno sigurni da je to iz turbine ili to samo pretpostavljate ?  Ako ste sigurni da je to iz turbine istu treba pregledati i nakon pregleda zaključiti može li se još neko vrijeme vozili ili je potrebna hitna intervencija. Ako niste sigurni da je to zvuk iz turbine morate obaviti pregled vozila i zatražiti mišljenje stručne osobe . Tada možete odlučiti o planu putovanja.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI- ERG VENTIL ZBOG EKOLOGIJE

Datum objave: 15.07.2011 23:32:39
Slika
PITANJE:

Postovanje..velike pohvale na vas rad i trud da nama vozacima olaksate automobilske muke:)...ovako..Imam Lagunu 2001 god.1.9dci 79kw..kupio sam je prije mjesec dana tako da auto jos upoznajem...Kad je auto u leru osjecam blage trzaje,inace u voznji se ponasa normalno i vuce dobro..servisirana je redovno u reno servisu prije mene tako da me to malo cudi da to nisu odklonili ili je neki veci kvar pa se vlasniku nije isplatilo..A primjetio sam da mi je iskopcan EGR ventil..koju ima funkciju???...jer kad se raspitujem kod "majstora"imam preporuku da ga ili ocistim ili zamjenim a neki kazu da je bolje sto je iskljucen..cak sam zvao reno servis i kazu mi da nije nista strasno ukoliko je EGR ventil iskljucen????sad se pitam cemu ga ugradjuju ako je nebitan i dali mozda on uzrokuje trzaje kad je auto u leru..Hvala i veliki pozdrav.

ODGOVOR:

Trzanje motora u leru koje ste spomenuli može biti u granicama normale ili van granica normale . Odgovor na to pitanje bih mogao dati pregledom upravljačkog sustava motora , ispitivanjem diza, mjerenjem kompresije. Glavna i jedina uloga EGR ventila je ekologija . Isti ima zadatak da smanjuje količinu dušičnih oksida ( NoX ) u ispušnim plinovima . Odgovor na pitanje da li ga zamijeniti ako je neispravan možete dati samo Vi . Ako ste zagovornik ekologije ugraditi ćete novi EGR ventil .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B - KOMPRESOR KLIME

Datum objave: 15.07.2011 22:50:50
Slika
PITANJE:

Postovanje Meicu.moze li odgovor na ovo pitanje:radi se o kompresoru klime na vectri b.Poslije demontaze hladnjaka i kompresora klime radi ciscenja i radi propustanja na expanzionom ventilu ako sam se dobro izrazio dosao sam uz pomoc prijatelja da se rad samo o propustanju viska freona medjutim nakon vracanja svih dijelova na svoja mijesta,nakon punjenja klima uredjaja takodjer i zamijene njegovih gumica kad sam sve sastavio upalio auto UZAS PROBLEM nesto struze kompresor ,sta mi je cinit pomagajte molim vas gdje sad nac za njega dijelove ako mu je sad potrebna reparacija, dali je u njemu postojalo ulje meni nista nije iscurilo kad je bio kompresor vani dakle:kad auto radi bez klime sve ok a kad ukopcam klimu struze na preskake ,i ovo vas moram obavijestit jos koje sam radnje obavljao na kompresoru nista posebno .Matica koja treba da bude na elektromagnetskoj ploci(remenici) nedostaje i ja sve sto sam radio je postavljanj tecnog metala na navoj osovine kompresora i to je to, izbezumljen sam ovim neznam sta da radim moj prijatelju pomagaj ako ikako mozes mislim da cu mozda ubrzo bit na putu za zagreb i imo bi veliku zelju navratit kod vas u vezi pregleda mog auta i u vezi nekih pitanja o automehanici opce voli bih vas i osobno upoznat POZDRAV VAM SVIMA.

ODGOVOR:

U svakom sustavu klime postoji točno odgovarajuća količina ulja i točno određeno ulje . Isto služi da obavlja funkciju podmazivanja kompresora . Izuzetno je važno staviti odgovarajuće ulje i odgovarajuću količinu ulja u sustav. Ako se to ne napravi dolazi do oštećenja kompresora . Radi Vaše informacije ne postoje rezervni dijelovi za kompresor . Međutim i kada bi postojali to ne  znači da bi njihovom zamjenom kompresor kvalitetno radio i dalje ( oštećenje kućišta ) . Radi specifičnosti i složenosti funkcije klima uređaja ne smiju se raditi nikakve improvizacije ni nekvalitetna rješenja . Najbolje i najjeftinije rješenje je u takvim slučajevima ugradnja novog ( ne mora biti originalni ) kompresora .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 270 CDI- VIBRACIJE NA 2000 OBRTAJA

Datum objave: 15.07.2011 22:44:59
Slika
PITANJE:

Poštovanje gosp.Meić imam jedno pitanje posjedujem auto Mercedes 270cdi,2002god i imam jedan problem kada ga vozim prilikom stiskanja gas papučice na 1800-2000obrtaja javlja mi se trenje jednostavno auto ima određene vibracije auta,da bi daljnim stiskanjem gas papucice i povecanjem obrtaja rada motora dakle preko 2000 i vise smirilo se i normalano.hvala.

ODGOVOR:

Sve što ste naveli u opisu može ukazivati na dva osnovna problema , jedan su nosači motora i eventualno ispušni sustav . Drugi je nepravilan rad motora i stvaranje vibracija radi toga. Za jedno i drugo mogao bih točno odgovoriti tek nakon neposrednog uvida na vozilu jer se bez toga može samo pretpostavljati a ne točno tvrditi.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - OSTAJE BEZ SNAGE

Datum objave: 15.07.2011 22:39:18
Slika
PITANJE:

Poštovani, kao prvo, pohvale na odličnoj stranici i savjetima. Imam problem sa Passatom 96. međulinija 19 tdi. Prilikom starta sve je normalno, dobro vuče, međutim kada dođem u trećoj do nekih, otprilike 2700 okr. motor prestane sa ubrzavanjem i ostaje na tim okretajima. Prebacim u četvrtu i petu dešava se ista stvar, s tim da ako u petoj pustim i ponovno stisnem gas, motor ubrza do otprilike 3000 okr. i opet zadržava tu brzinu. Osjećaj je kao kad se na tempomatu odredi maksimalna brzina i on blokira daljnje ubrzanje. Drugi problem je nešto vezano uz struju. Prije godinu dana su pregorili satovi na kontrolnoj ploči (bijeli dim). Ugradio sam drugu ploču i radila je dva dana, a zatim su satovi ostali na nuli. Otišao sam električaru koji je ispitao satove i pokazalo se da je sve ispravno. Opet je radila dva dana i prestala pokazivati. Zatim je provjeren rad alternatora, kupio sam novi akumulator, sve radi kako treba, ali satovi deset dana ne rade, dva dana rade. I općenito svjetla su dosta slaba, svjetlo u kabini je slabo itd. Molim za pomoć.

ODGOVOR:

Postoji više mogući neispravnosti radi kojih motor može ostati bez snage. Točan odgovor bih mogao navesti nakon direktnog uvida na Vašemu vozilu. Spomenuti ću najčešće greške a to su : mjerač mase zraka, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine Wastegate, senzor apsolutnog tlaka zraka MAP, filteri, senzor pedale gasa, APP, ventil za recirkulaciju ispušnih plinova, regulator količine goriva,  senzor položaja regulatora količine, VT pumpa, mehaničko stanje motora, pojedini senzori motora, ECU centrala. Problem s električnom instalacijom bih morao ispitati i nakon toga dati kvalitetan odgovor i prijedolog  rješenja.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,6 i. - NEĆE DA PREBACI NA PLIN

Datum objave: 15.07.2011 21:25:38
Slika
PITANJE:

postovanje.radi se o opel kadettu,1.6 monopoint,benzin plin.90 godiste,plinski uredjaj je lovato star 5 godina.prije dva mjeseca mi se pojavio problem nakon mjenjanja filtera plina,povremeno kada ga upalim nece da prebaci na plin.kad upali na benzin potrebno je voziti par minuta da bi mogao rucno prebaciti.pregledani su kontakti na spulama,i posto nije bilo rezultata otvoren je i rasplinjac i zamjenjene su membrane i ostali gumeni djelovi u njemu. Ni to nije dalo rezultata.sta da uradim.

ODGOVOR:

Ako motor dobro radi na benzin ( a tako bi moralo biti ) , tada uzrok treba tražiti u plinskom sustavu na Vašemu vozilu . Kod plinskog sustava treba stručno pregledati i ispitati sve dijelove sustava i to : multiventil na rezervoaru, elektroventil za otvaranje i zatvaranje plina, filtere, senzor temperaure vode na isparivaču, senzor tlaka plina na isparivaču, tlak plina na isparivaču, centralni mješač plina, emulator ( elektronički modul  ) , plinsko računalo . Sve što sam spomenuo najbrže se može riješiti u servisu koji servisira marku plinskog uređaja koju imate na vozilu. Takav servis ima i dijagnostičku opremu kao i tehničke podateke za Vaš plinski sustav. Bez toga i s amaterskim pristupom , možete jedino zamijeniti pojedine filtere, pregledati pojedine priključke, provjeriti cijevi dovoda goriva.

na vrh Povratak na vrh