Danas je: 03.09.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI A4 1,8 i. - KLIMA NE RADI, NE ZNAJU ŠTO JE UZRAK

Datum objave: 13.07.2011 22:11:08
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Audi A4 1995. godište 1.8 benzin, imam problem sa klimom naravno neradi tj. klima samo piri vrući zrak bez obzira bila upaljena ili ugašena, kada ju upalim promijeni se zvuk motora kao da radi no nemijenja se osim toga ništa, promijenio sam plin u klimi i hladnjak klime, bio sam kod nekoliko majstora pa čak i u ovlaštenom servisu u Osijeku i neznaju što je uzrok kvara pa Vas molim za pomoć. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Uzroci radi kojih ne radi klima uređaj mogu biti brojni . Naravno da točan odgovor mogu dati tek nakon neposrednog uvida na vozilu. Sada ću po logićnom redoslijedu nabrojiti koji su to sve razlozi radi kojih ne radi klima uređaj : nedovoljna količina freona R 134 a , tlačni senzor ( presostat ) , ekspanzioni ventil, dehidrator, kondenzator, tlačne cijevi, elektromagnetska remenica kompresora, kompresor klime, električna instalacija, komanda klima uređaja ( manuelni sustav ) , računalo klima uređaja ( automatski sustav ) . Problem ćete riješiti ako zatražite uslugu servisa koji može napraviti sve potrebno na klima sustavu.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,6 - PUCA ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 13.07.2011 21:40:56
Slika
PITANJE:

imam opel kadeta 1.6 ben 89g več dva puta u tri mjeseca mi puca zupčasti remen nerazumijem zašto kakav bi bio uzrok jer on španera nema pa onda neznam molim za odgovor unaprjed hvala

ODGOVOR:

Zupčasti remen može pucati radi slijedećih razloga : bilo koja blokada u motoru ili izvan motora ( blokirati može neki od ležajeva, pumpa za vodu, bregasta osovina ) , upad stranog tijela ispod zupčastog remena ( oštećen zaštitni poklopac zupčastog remena ) , neki netipični uzrok kojega treba istražiti direktno na motoru .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,0 i. - LAMPICA STOP

Datum objave: 13.07.2011 21:38:09
Slika
PITANJE:

Prvo da se zahvalim na prošlom brzom,i opširnom odgovoru u svezi nemogučnost paljenja motora,uz pomoć kojega sam riješio problem-alnaser!!!!U pitanju je isti auto Laguna 1,2.0 96g.Bez obzira kada,hladan-topal,ćim upalim klimu(automatska),upali mi se lampica STOP,i upozorenje za temperaturu vode,takodjer lampica!Rijetko kada mi se to isto upali bez klime,ali se dogadja prilikom malo duze voznje!Cak se zna dogadjati da se tijekom voznje ugase,pa opet upale upozorenja!!!!Ali vise onako blijede do gasenja,pa isto do paljenja!Klima inace kao takva radi savrseno,......S Poštovanjem!!!

ODGOVOR:

Lampica stop se najčešće pali kada nedostaje rashladne tekućine, kada nedostaje neke druge tekućine ili ulja, kada je temperatura motora nešto povišena , kada sustav kočenja nije potpuno ispravan, kada je nesipravan senzor za nivo tekućine u ekspanzionoj posudi, kada postoji greška na električnoj instalaciji . Nadam se da će pomoći informacije koje sam naveo.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - INEKCIONE FAULT

Datum objave: 13.07.2011 21:29:40
Slika
PITANJE:

POZDRAV!!! PROBLEMI S MEGANOM 1.5DCI 80KS 2003 GODINA. VEČ 4GODINE JEDNOM U 2 MJESECA JAVI GREŠKU INEKCIONE FAULT, ALI AUTO PALI I VOZI BEZ GUBITKA SNAGE DO PRIJE 2 TJEDNA KADA PRILIKON PALJENJNA NIJE NI ZAVERGLO NEGO SAMO ISPISO INEKCIONE FAULT PROBAM ZAPALIT 20 PUTAN NI DA ZAVERGLA SAMO INEKCIONE FAULT ZA DVD DANA IDEM GA ŠLEPAT U SERVIS I AUTO ZAPALI I RADI NORMALNO KAODA MU NI NIŠ. DANAS ISTA STVAR NEČE VERGLAT ISPIŠE INEKCIONE FAULT PROBAM 10 PUTA NIŠ DOĐEM ZA 2 SATA PROBAM I UPALI NORMALNO RADI VOZI . KAJ BI TO MOGLO BIT??????? I NARAVNO POPRAVAK JE SIGURNO JEFTIN???????

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu je najlakše otkriti kvar u momentu kada motor ne može upaliti . Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su : niski napon akumulatora, elektropokretač, sustav za blokadu paljenja ( ključ, transponder, imobilajzer ) , električna instalacija od motora do ECU centrale ( pad napona ili prekid napajanja do pojedinih davača , mjerača, aktuatora ) . glavni relej za ECU centralu, ostale netipične greške.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 16V - 4. SVJEĆICA JE MOKRA

Datum objave: 13.07.2011 21:13:39
Slika
PITANJE:

Pozdrav,Imam Ford Mondeo 1.8 16v iz 1994g.Auto dobro pali,ne dimi,problem je taj da ne vuče dobro i kad palim klimu auto pada ispod 1000 okr i gasi se na leru.Mjerena kompresija.Ali ima još nešto 4.svječica je mokra ali dok radi auto izvadim kabel za svječicu i ne primjeti se razlika u radu motora znači radi na tri svječice.U čemu je problem? Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Vaš opis upučuje na nakoliko mogućih grešaka i to : mehaničko stanje motora ( loša kompresija na cilindru koji ne radi , istrošena bregasta osovina ) , neispravan sustav za stvaranje iskre na četvrtoj svjećici, neispravan injektor, neispravna električna instalacija od četvrtog injektora do ECU centrale. Provjerite najprije mehaničko stanje motora ( kompresija ).

na vrh Povratak na vrh

KOMENTARI - POHVALA

Datum objave: 13.07.2011 21:24:01
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meiću.Prije nekoliko dana slučajno sam naišao na Vašu stranicu i od tada ujutro uz čaj pročitam Vaše odgovore na pitanja brojnih vozača.Ja sam vozač motora od 1979 a automobila od 1985 godine i dosta sam naučio o autima i motociklima,(do sada sam promijenio 19 auta )ali moram Vam reči da ste me impresionirali Vašim poznavanjem ove teme.Imam Hyundai i30 1,6 dizel 115 ks star 3 godine i odlično me služi pa nemam nikakvih pitanja,ali evo osječao sam potrebu da Vas pohvalim i zahvalim na ovako poštenom i nesebičnom radu,stvarno rijetkost u današnja vremena da ima ovako velikih ljudi koji troše dosta svog vremena na pomoč vozačima.Klobuk dol....Svaka čast.Pozdrav !

ODGOVOR:

Poštovani, hvala na lijepim riječima i činjenici da ste prepoznali veliki angažman , rad  i stručnost. Izgubi se zaista puno vremena kako bi stranica bila ovako interesantna i dinamična.

S poštovanjem,

Petar Meić-Sidić

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE COUPE - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 13.07.2011 21:07:55
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam jedno pitanjce. Imam auto Renault Megane Coupe 1.6 (Coach, 1996.g). Moj se problem pojavio prije par dana, sa onim velikum vrucinama.... Ne pali mi iz prve, vec nakon 3-6 puta verglanja. Bio je kod mehanicara ispuhao mu je filter zraka i senzor radilice (jer na senzoru je bilo prasine od trosenja kuplunga), no i dalje imam problem pri paljenju. Tj. prvo paljenje mu je koma, a da ga nakon par minuta opet idem paliti nema nikakvih problema, upali odmah. I onda mi auto opet stoji par sati, i ponovnim paljenjem opet tesko pali. Sada dali bi mi vi mogli pomoci, tj. reci u cemu je moj problem. Jer auto imam godinu dana i nije bilo nikakvih problema, bilo vruce ili hladno. A sada najdnom poceo je zezati. Unaprijed Hvala! LP Sanja

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogu dati nakon pregleda vozila. Sada će odgovor biti znatno duži jer ću nabrojiti sve moguće neispravnosti a to su : senzor temperature motora, niski tlak goriva, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, mehaničko stanje motora, loša iskra ili izostanak iskre na svjećicama, senzor radilice, senzor položaja leptirastog ventila, nepovratni ventil za gorivo, električna instalacija motora, ECU centrala. Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,9 TDI - PUKNUĆE RADILICE I KLIPNJAČE

Datum objave: 13.07.2011 21:00:35
Slika
PITANJE:

Poštovani, pitanje vezano uz Golf v 1.9 tdi 77kw 2008 g. Naime nedavno mi je otišla radilica i klipnjača, motor je zamjenjen te je majstor koji je popravljao vozilo rekao da bi bilo dobro promjeniti kuplung i zamašnjak, rekao je dobro su ali ne baš najbolje. Na kraju nisam promjenio zbog financija. Pitanje, da li se može radilica ili motor oštetiti od zamašnjaka? I kako je moglo doćo do puknuča radilice i klipnjače.. Vozilo nije ostalo bez ulja niti je zupčasti preskočio.. Molim Vas za pomoč ..

ODGOVOR:

Gotovo nikada zamašnjak ili spojka nisu uzrok puknuća radilice.  Uglavnom uvijek su uzroci puknuća : ležaj klipnjače, tlak ulja, pregrijavanje motora, zaribavanje nekog od klipova, puknuće ventila, oštećenje razvodnog mehanizma, skrivene greške u nekom dijelu ili materijalu.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES B CLASSA - SENZORI ZA PARKING

Datum objave: 13.07.2011 20:57:50
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam b. clase 2009g i želim ugraditi senzore za parking te podizače zadnjih stakala.svi mi preporučaju samo zadnje senzore a ja bih i prednje,nije mi jasno u čemu je problem,takođe je problem za ugradnju podizača stakala.Molim vas savjet!

ODGOVOR:

Naravno da možete ugraditi i zadnje i prednje parking senzore . Znam da su kvalitetni od firme Bosch . S podizačima stakla je situacija malo složenija jer nisu važni samo podizači koje ćete ugraditi nago i komanda ( prekidači ) podizača stakla . U tu svrhu treba naručiti i zadnje originalne obloge vrata ili rukohvate na kojima se nalaze električne komande . To bi značilo da treba naručiti originalne zadnje rukohvate ili obloge na koje se mogu ugraditi spomenute komande . Isto to treba naručiti i za vozačeva vrata jer se na njima nalaze komande za sva četiri podizača stakla. Improvizacije se ne isplate jer narušavaju estetiku vozila. Sve skupa nije ni jeftino.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,0 - TEMPER.POVEĆANA KADA SE UPALI KLIMA

Datum objave: 13.07.2011 20:50:49
Slika
PITANJE:

Lep pozdrav. POsedujem Opel omego 20 16v 136ps letnik 1999. Imam sledeći problem.Temperatura motora mi se digne u normalnoj vožnji negde oko 95 ili malo više stepeni. Međutim kada uklopim klimu mi se počne dizati i dodje do 100 a i malo više i tek tada mi se uklopi ventilator.Odmah, da napomenem, da mi se ventilator kada kjlima nije uklopljena isto upali tek negde oko 100. Promenio sam termostat,oprao hladilnike,klimu sam servisirao pre dva dana(novi plin i sve što treba)ali i dalje ista pesma. Znači na standgasu mi uklopi ventilator tek na 100.Sumnjam na termo prekidač ali senzor temperature motorja. Molim vas za savet. Drugo što me muči je, da ponekad kao da čujem da mi ventili malo klenkaju posebno kad je motor zagrejan. P.s:Danas sam otkrio ovu vašu vebstranicu.Klobuk dol...svaka čast. Lp iz Slovenije.

ODGOVOR:

Ako se temperatura motor počne dizati kada se upali klima uređaj mogu postojati više razloga . Najčešći uzroci ( greške ) su : nečistoća u hladnjaku koja se ne može oprati ( treba zamijeniti hladnjak ) , nečistoća s vanjske strane hladnjaka, nečistoća s vanjske strane kondenzatora , nepravilan položaj kondenzatora prema hladnjaku ( pomak u stranu ili pomak gore-dolje ), krivi smijer okretanja ventilatora na hladnjaku, oštećene peraje ventilatora,  mali broj okretaja elektromotora ventilatora, dotrajao kompresor klime ( povečani otpor okretanja i oduzimanje prevlike snage motora ) , oštećenje brtve glave motora, suženje rashladnih kanala u bloku i glavi motora, slabiji učinak pumpe za vodu . Termoprekidač ili senzor temperature trebaju paliti ventilator na hladnjaku na 96°C . Ako to nije tako treba ispitati termoprekidač/senzor , protok kroz hladnjak, pumpu za vodu . Zvuk lupanja ventila koji ste opisali mogu biti neki od hidropodizača ventila a na Vašem motoru ima 16 hidropodizača.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 - ANTIPOLLUTION FAULT

Datum objave: 13.07.2011 20:45:39
Slika
PITANJE:

Peugeot 406 , 90 ks , 2003 godiste...Pri voznji kompijuter mi izbaci gresku "antipollution fault" i nece preko 2800 obrtaja...Malo sam citao na internetu o tome vidim da svakome spominjete katalizator...Cuo sam od jednog momka koji radi kao mehanicar , kaze da je moguc problem sa nekim uredjajem koji otvara nesto za protok nekog vazduha ne znam o cemu se tacno radi...A rekao mi je da se katalizator moze odsjeci...Ako mozete da mi odgovorite na mail o mogucim problemima i rjesenjima u sto kracem roku...Unaprijed vam hvala i nemojte se smijati ako sam provalio koju rijec , iskreno slabo se razumijem oko auta :) pozdrav za vas

ODGOVOR:

Nemojte ništa piliti, sjeći , rezati, mijenjati na vozilu dok ne napravite dijagnostiku motora . Naravno dijagnostiku nećete raditi VI nego najstručnija osoba ili servis za koji ste čuli ili saznali . Moguće neispravnosti su : sustav za regulaciju tlaka turbine, EGR ventil, senzor tlaka turbine, filteri, regulator količine goriva, začepljenje turbine, začepljenje ispušnog sustava.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 16V - ZABLOKIRALA BRAVA

Datum objave: 12.07.2011 20:44:58
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, imam jedno pitanje za Vas. Posjedujem Opel Astru, 1.6 16 v,benzin,2000 god. Problem je taj sto ne mogu upaliti auto,naime kad stavim kljuc u bravu,ona je zablokirala,ne mogu uopste okrenuti ni lijevo ni desno,dakle ne mogu ni kontakt,i samim tim sto sam pokusavao,volan se zakljucao...Interesuje me da li znate u cemu je problem, dal bi mogao upotrijebit npr. VD 40, ako je zapeklo ili.... Unaprijed hvala!!!!

ODGOVOR:

Sve što ste napisali navodi na zaključak da je neispravan električni ili mehanički dio kontakt brave. Možete upotrebiti WD i pomicanjem kotača volana lijevo i desno pokušajte odblokirati kontakt bravu. Ako postupak ne uspije morate demontirati kontakt bravu.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 QUATTRO 2,3 i. - PROPADA KVAČILO

Datum objave: 13.07.2011 14:19:43
Slika
PITANJE:

imam audi 100 quattro 2.3 benzin..i od nedavno mi je počelo propadati kvačilo., ja oću ubaciti u neku brzinu stisnem kvacilo i ubacim u brzinu i kvačilo ostane u toj poziciji ,i moram ga vraćati sam... i sto bi ja sada tu triba kako bi to moga rijesiti ???

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima hidrauličnu komandu soijke koja se sastoji od glavnog cilindra i radnog cilindra spojke. Jedan od cilindara je neispravan . Provjerite koji je to i po potrebi ga zamijenite. Radni cilindar se nalazi na mjenjaču a glavni cilindar se nalazi u kabini iznad pedale spojke.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 HDI - KAZALJKA STALA NA 110 KM

Datum objave: 12.07.2011 20:41:30
Slika
PITANJE:

POZdrav POSJEDUJEM PEUGEOT 206 1.4 HDI 2002 GOD.. DANAS MI JE U VOZNJI KAZALJKA KOJA POKAZUJE BRZINU KRETANJA VOZILA STALA NA 110 Km I OSTALA U TOM POLOZAJU... U CEMU JE PROBLEM I KAKO SE MOZE RIJESITI,KOLIKO NOVCA??

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba najprije provjeriti konektore instrument ploče a nakon toga i senzor za brzinu vozila . Nakon toga se može znati da li je potreban samo mali popravak i čišćenje električnih kontakata ili je potrebna zamijena senzora za brzinu vozila te instrumenta brzinomjera.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,8 16V - SLABIJE UBRZANJE

Datum objave: 12.07.2011 20:39:28
Slika
PITANJE:

Pozdrav Gospodinu Petru Meicu kao i svim njegovim dijelatnicima.Ako moze par pitanj,radi se o mojoj Vectri B 18 16v 2000 g.Auto sam vozio na dijagnosticki pregled ,radi nesto sporijeg ubrzavanja a narocito na uzbrdici.Dakle kad Auto radi na stangasu i naglo mu date gas obrtomjer je prilicito spor.Opelov ovlasteni serviser mi tvrdi da je do bobine a ja mu tvrdim da nije ,ne zato sto se ja pravim veci majstor od njega nego zato sto sam ja njoj vec mijenjao bobinu koja je bila u prekidu i zato sto mislim da imam dobru moc da prepoznam o cemu se radi bar nagrubo.On me pokuso ubijedit da je do nje tako sto mi je postavio novu bobonu direktno iz prodaje i po mom pa gotovo nikakva razlika a on sav u cudu kako seja nisam iznenadio zapravo nemam se ni cemu iznenadit po pitanju vuce auta al dobro to su one trgovacke fore.I ovo ako sam dobro zapamtio momak ako ti auto stalno prijavljuje nesto 003 gresku ,jos je nesto rekao vezano za 3 cilindar onda je kaze to sigurno bobina.E sta vi na ovo kazete moj kolega.dal bih se mogao nadat boljoj vuci nakon sto joj postavim novi senzor bregaste . Stose tice sistema ubrizgavanja mijenjao i popravljao sam:filter goriva,ultrazvucno cistio dizne,instalaciju od kompjutera motora do dizna pregledao naspreao kontakte spreom i izolirao vatrostalnom izolir trakom,katalizator skidao i protukao ga da izadje iz njega talog krutih cestica i uspio sam ,mijenjao sam i lambdu sondu postavljena originalna njemacka.Sto bi po vama radio jednostavno auto ima malo slabiji odziv na gas.2 pitanje:Dali je isto motor PD (pumpa diza)i motor comonreil dali je ustvari golf 19 PD dali je on comonreil ili ne HVALA VELIKA.

ODGOVOR:

Bobina nije uzrok radi koje motor ima slabije ubrzanje. Ako je senzor bregaste osovine neispravan treba ga zamijeniti i on može malo utjecati na ubrzanje vozila. Ostali mogući uzroci radi kojih motor nema dobro ubrzanje su : mehaničko stanje motora ( kompresija, djelomično začepljenje usisnih i ispušnih kanala u glavi motora, nakupljene krute čestice na usisnim ventilima, nakupljene načistoće u usisnoj grani, suženje ili smanjenje protoka kroz ispušni sustav, ispravnost bregaste osovine ) , ispravna količina goriva na dizama, regulator tlaka goriva, tlak goriva, mjerač mase zraka, MAP senzor, ECT senzor, sklop leptirastog ventila, ECU centrala. PD je kratica od Pumpe Dize . PD motor je jedno a Common Rail je sasvim drugo . Ako Vw motor ima oznaku TDI PD to nije Common Rail i obrnuto.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 207 - BLOKIRA SE VOLAN,KLIMA,SVJETLA

Datum objave: 12.07.2011 20:35:31
Slika
PITANJE:

Postovani mehanicaru!Posjedujem peugeot 207.Pri paljenju auta blokira volan ,klima i svjetla.To se samo desava ako se auto tek ugasi pa odma upali i pri visokoj vanjskoj temperaturi.Kroz nekoliko minuta opet sve odblokira.Ako ste u mogucnosti pomozite mi.Unaprijed vam hvala!!!

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogu dati tek nakon pregleda vozila . Mogući uzroci su : niski napon akumulatora, pad napona na pojedinim senzorima i davačima, pad napona na upravljačkom računalu BSI ( ako Vaše vozilo ima takvu opremu ) .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 45 - PROGNOZA TRAJANJA MOTORA

Datum objave: 12.07.2011 20:33:29
Slika
PITANJE:

Poštovani, zanimao bi me Vaš savjet u vezi kupnje rovera 45 iz 2000 godine koji je prešao 225000km redovito je servisiran u ovlaštenom servisu, prvi vlasnik posjeduje servisnu knjižicu sa svim računima pa moje pitanje glasi koliko on još može proć do generalne motora i njezina okvirna cijena i šta je potrebno minjati odma kod takve kilometraže ??? zahvaljujem na odgovoru!!

ODGOVOR:

Bez neposrednog uvida u stanje motora ( kompresija, tlak ulja , stanje pojedinih dijelova i sklopova ) nitko ozbiljan ne može olako davati prognoze o mogućem trajanju motora . U ovo vozilo ugrađivali su se četiri različita benzinska motora i jedan dizel motor ( 1,4  , 1,6 ,  1,8 , 2,0 i  2,0 D Turbo ) . Najskuplja generalka je za dizel motor a to može biti od 15.000,- do 25.000,- kn. Kada se kupi ovakvo vozilo mijenjaju s esvi filteri, sve tekućine , po potrebi i sve ostalo što je dotrajalo . Svi detalji se vide kada se vozilo pregledava na servisnoj dizalici.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - ABS

Datum objave: 12.07.2011 20:27:31
Slika
PITANJE:

Dobar dan! Imam astru 1.7 dti,2003.g. Imam problem s abs sustavom. Kada upalim auto dok je motor hladan nekih 5-10 km vožnje ne svjetli abs lampica na instrument tabli a nakon toga se upali u vožnji i ne gasi se . Napominjem to mi se dogodilo nedavno kod naglog kočenja. Molim Vas za savjet. S poštovanjem i unaprijed zahvalna Ana MArija.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogući kvarovi ABS-a su : električna instalacija i konektori , pojedini senzori ABS-a na kotačima , zračnost na nekom od ležajeva kotača, hidroagregat, upravljačko računalo sustava ABS . U ovom slučaju najprije se ispituju najjednostavnije i najjeftinije komponente jer su one i najčešći uzrok .Točan odgovor mogu dati tek nakon neposrednog uvida na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,6 i. 16V - NE UBRZAVA

Datum objave: 12.07.2011 14:36:50
Slika
PITANJE:

Vozim Renault Lagunu 16 ventila, 82 kw, 1,6 benzinac,2005 godiste. Imam problem sljedeći: Vozilo bez obzira koliko dodajem gas neće da vuče, motor samo bruji, a ne ubrzava uopšte.Kompjuter ne pokazuje nikakvu grešku i bio je u svim ovlastenim servisima na teritoriji Tuzlanskog kantona i nije ustanovljen niti otklonjen kvar.Ponekad kad stanem i ugasim auto na 20 sekundi i ponovo ga upalim normalno vuče i tako mi je već godinu dana. U zadnje vrijeme vuce samo kada je hladan. Katalizator je promijenjen, filteri su svi promijenjeni,ali sve je isto.Unaprijed zahvaljujem na Vasem odgovoru.

ODGOVOR:

Nabrojiti ću osnovne razloge radi kojih motor nema snage a koji se mogu u svakom boljem servisu ispitati i otkloniti . To su slijedeći razlozi : faza motora, tlakovi kompresije, propuštanje na usisnom kolektoru, nečist rezervoar, regulator tlaka goriva, niski tlak goriva, injektori, MAP senzor, mjerač mase zraka, potenciometar gasa, senzor temperature motora, električna instalacija motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - ISPIRANJE MOTORA

Datum objave: 12.07.2011 14:34:18
Slika
PITANJE:

poštovani, prvo vam moram zahvaliti na svim dosadašnjim odgovorima kojima ste mi pomogli da riješim neke nedoumice i probleme. čitao sam na vašem forumu da ste negdje napisali da postoji neki aditiv za čišćenje motora koji se ulijeva prije same izmjene ulja. pošto se spremam ovih dana mijenjati ulje na automobilu, možete li mi preporučiti neki koji bi ulio u automobil? da li se on ulijeva kroz otvor za ulijevanje ulja? može li doći do kakvih štetnih posljdica za motor? 2. kod izmjene filtera goriva, da li je potrebno u novi filter uliti gorivo prije montiranja ili se može i filter na montirati na verglati motorom dok se on ne napuni i auto upali? zahvaljujem još jednom na vašoj svesrdnoj pomoći

ODGOVOR:

Ako je motor jako nepčist iznutra mogu se upotrebiti aditivi koji dodatno djeluju na rastvaranje nečistoća u motoru. Navedeni čistaći se mogu naći u trgovačkoj mreži pod raznim nazivima. Spomenuti čistać se stavlja u staro motorno ulje i tada se upali motor da radi 20 min . Nakon toga se ispusti staro ulje i demontira filter ulja. Nakon što se staro ulje dobro iscijedilo , stavlja se novo ulje i novi filter ulja. Ako se radi o dizel motoru u filter goriva treba napuniti gorivo i tek tada ga montirati . Za benzineke motore to nije potrebno .

na vrh Povratak na vrh