Danas je: 24.07.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

ROVER 45 - PROGNOZA TRAJANJA MOTORA

Datum objave: 12.07.2011 20:33:29
Slika
PITANJE:

Poštovani, zanimao bi me Vaš savjet u vezi kupnje rovera 45 iz 2000 godine koji je prešao 225000km redovito je servisiran u ovlaštenom servisu, prvi vlasnik posjeduje servisnu knjižicu sa svim računima pa moje pitanje glasi koliko on još može proć do generalne motora i njezina okvirna cijena i šta je potrebno minjati odma kod takve kilometraže ??? zahvaljujem na odgovoru!!

ODGOVOR:

Bez neposrednog uvida u stanje motora ( kompresija, tlak ulja , stanje pojedinih dijelova i sklopova ) nitko ozbiljan ne može olako davati prognoze o mogućem trajanju motora . U ovo vozilo ugrađivali su se četiri različita benzinska motora i jedan dizel motor ( 1,4  , 1,6 ,  1,8 , 2,0 i  2,0 D Turbo ) . Najskuplja generalka je za dizel motor a to može biti od 15.000,- do 25.000,- kn. Kada se kupi ovakvo vozilo mijenjaju s esvi filteri, sve tekućine , po potrebi i sve ostalo što je dotrajalo . Svi detalji se vide kada se vozilo pregledava na servisnoj dizalici.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - ABS

Datum objave: 12.07.2011 20:27:31
Slika
PITANJE:

Dobar dan! Imam astru 1.7 dti,2003.g. Imam problem s abs sustavom. Kada upalim auto dok je motor hladan nekih 5-10 km vožnje ne svjetli abs lampica na instrument tabli a nakon toga se upali u vožnji i ne gasi se . Napominjem to mi se dogodilo nedavno kod naglog kočenja. Molim Vas za savjet. S poštovanjem i unaprijed zahvalna Ana MArija.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogući kvarovi ABS-a su : električna instalacija i konektori , pojedini senzori ABS-a na kotačima , zračnost na nekom od ležajeva kotača, hidroagregat, upravljačko računalo sustava ABS . U ovom slučaju najprije se ispituju najjednostavnije i najjeftinije komponente jer su one i najčešći uzrok .Točan odgovor mogu dati tek nakon neposrednog uvida na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,6 i. 16V - NE UBRZAVA

Datum objave: 12.07.2011 14:36:50
Slika
PITANJE:

Vozim Renault Lagunu 16 ventila, 82 kw, 1,6 benzinac,2005 godiste. Imam problem sljedeći: Vozilo bez obzira koliko dodajem gas neće da vuče, motor samo bruji, a ne ubrzava uopšte.Kompjuter ne pokazuje nikakvu grešku i bio je u svim ovlastenim servisima na teritoriji Tuzlanskog kantona i nije ustanovljen niti otklonjen kvar.Ponekad kad stanem i ugasim auto na 20 sekundi i ponovo ga upalim normalno vuče i tako mi je već godinu dana. U zadnje vrijeme vuce samo kada je hladan. Katalizator je promijenjen, filteri su svi promijenjeni,ali sve je isto.Unaprijed zahvaljujem na Vasem odgovoru.

ODGOVOR:

Nabrojiti ću osnovne razloge radi kojih motor nema snage a koji se mogu u svakom boljem servisu ispitati i otkloniti . To su slijedeći razlozi : faza motora, tlakovi kompresije, propuštanje na usisnom kolektoru, nečist rezervoar, regulator tlaka goriva, niski tlak goriva, injektori, MAP senzor, mjerač mase zraka, potenciometar gasa, senzor temperature motora, električna instalacija motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - ISPIRANJE MOTORA

Datum objave: 12.07.2011 14:34:18
Slika
PITANJE:

poštovani, prvo vam moram zahvaliti na svim dosadašnjim odgovorima kojima ste mi pomogli da riješim neke nedoumice i probleme. čitao sam na vašem forumu da ste negdje napisali da postoji neki aditiv za čišćenje motora koji se ulijeva prije same izmjene ulja. pošto se spremam ovih dana mijenjati ulje na automobilu, možete li mi preporučiti neki koji bi ulio u automobil? da li se on ulijeva kroz otvor za ulijevanje ulja? može li doći do kakvih štetnih posljdica za motor? 2. kod izmjene filtera goriva, da li je potrebno u novi filter uliti gorivo prije montiranja ili se može i filter na montirati na verglati motorom dok se on ne napuni i auto upali? zahvaljujem još jednom na vašoj svesrdnoj pomoći

ODGOVOR:

Ako je motor jako nepčist iznutra mogu se upotrebiti aditivi koji dodatno djeluju na rastvaranje nečistoća u motoru. Navedeni čistaći se mogu naći u trgovačkoj mreži pod raznim nazivima. Spomenuti čistać se stavlja u staro motorno ulje i tada se upali motor da radi 20 min . Nakon toga se ispusti staro ulje i demontira filter ulja. Nakon što se staro ulje dobro iscijedilo , stavlja se novo ulje i novi filter ulja. Ako se radi o dizel motoru u filter goriva treba napuniti gorivo i tek tada ga montirati . Za benzineke motore to nije potrebno .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS C-MAX 2,0 TDCI - ZAKAŠNJELA AKTIVACIJA TURBA

Datum objave: 12.07.2011 14:30:00
Slika
PITANJE:

Posjedujem Focus C-max 2.0 TDCI iz 2006. godine i imam jedan problem koji se pojavljuje nakon duže vožnje autocestom brzinom oko 150 km/h na 2500 okretaja/min. Naime, inače se turbo aktivira na 2000 okretaja/min ali nakon brže vožnje primijetio sam da mi se turbo počinje aktivirati tek na 2200, 2300, a neki puta neće ni na 2500 okretaja/min. Kad se auto ohladi, sve je u redu. Pretpostavljam da se neka komponenta koja sudjeluje u aktiviranju turba pretjerano ugrije pa Vas molim da mi objasnite koje to svi faktori utječu na rad turba i koja bi to mogla biti komponenta koja stvara problem sa zakašnjelom aktivacijom turba. Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Mogući faktori utjecaja su : kontrolni solenoidni ventil turbine, senzor tlaka turbine, EGR ventil, MAF senzor, senzor pedale gasa, tlačne cijevi turbine, intercooler, senzor tlaka goriva na RAIL-u. Ostali netipični uzroci.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA - SERVIS ALTERNATORA

Datum objave: 12.07.2011 14:25:05
Slika
PITANJE:

Postovani, imam pitanje u vezi Škode Felicie,akumulator je svijetio vec par dana, ali se gasio prilikom voznje nakon nekoliko minuta voznje.jucer sam isao na posao i crko je bas pred firmom.sad imam pitanje sto je sve moguce da je u kvaru i da li moze neke cijene(barem priblizno) ako mozete napisati.

ODGOVOR:

Kontrolna lampica akumulatora svijetli radi neispravnog alternatora. Obavite servi alternatora i zamijenite neisprane dijelove alternatora. Nakon toga ispitajte napon punjenja koji mora biti 13,8 do 14,8 V .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 i. - PROBLEM SA STRUJOM I NEĆE DA UPALI

Datum objave: 12.07.2011 07:51:51
Slika
PITANJE:

Imam ford eskort 1600 1991 godiste, i imam problem sa strujom. Nece svaki put da upali i kad ga upalim nece da primi odmah gas nego posle desetak sekunde. ugasim ga i upali odmah bez ikakvih problema.Bio sam kod majstora elektricara koji mi je proverio akomulator, alnaser alternator i sve je u redu, kod nje4ga pali besprekorno medjutim danas sam probao da ga upalim ali nema sanse probao sam i na benzin i na plin ali bezuspesno , kada verglam imam osecaj kao da mu hvali struja da nema snage pa opet dobije snagu ali ne da upali i na kraju sam izvadio jedan kabal i stavio svecicu drugu da vidim dali iam struju ali ne baca struju na svecicu... i uopste neznam sta je problem

ODGOVOR:

Postoje tri osnovna razloga radi kojih Vaše vozilo ne pali i radi kojih ne reagira uvijek na gas a razlozi su : mehaničko stanje motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav dobave goriva. Nakon pregleda i dijagnostike Vašega vozila točno bih mogao reći što je neispravno i kako otkloniti sve neispravnosti. Sada mogu dati samo opširan odgovor i navesti moguće kvarove. Kod Vašega vozila najprije treba ispitati mehaničko stanje motora i to : fazu, kompresiju, propuštanje na ventilima, zabrtvljenost usisnog kolektora. Kada je ovaj dio posla gotov i ako je sve u redu može se krenuti dalje i ispitati ispravnost sustava za stvaranje iskre na svjećicama  i to : svjećice, kablovi, bobina, elektronika paljenja, senzor radilice, električna instalacija. Nakon ovoga ostaje samo sustav za dobavu goriva a ispitati treba : filtere, čistoću rezervoara, tlak goriva, injektore, pojedine senzore na motoru, davače impulsa, aktuatore . Ove radove može obaviti samo stručna osoba koja uz znanje posjeduje i odgovarajuću servisno-dijagnostičku opremu.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 D - JAKO DIMI

Datum objave: 11.07.2011 17:47:22
Slika
PITANJE:

golf 1,9d puši na (iberlauf)promjenim karike sredim glavu itd.Nakon 5000 km puši jače nego prije jedva pali.Rastavim ponovno karike uredu satavim nepuši i opet nakon par tisuća puši jedva pali. Majstor kaže da su cilindri uredu. U čemu je problem? HVALA

ODGOVOR:

Vaš majstor nije dobro ocijenio ni procijenio stanje cilindara i zato imate problem s motorom koji ne pali dobro i koji troši ulje. Ako ne uspijete riješiti problem javite se , mi Vam možemo urediti motor s garancijom.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,9 DCI - LAMPICA MOTORA

Datum objave: 12.07.2011 14:22:01
Slika
PITANJE:

Postovani.Radi se u vezi moga Renault megana dva 1.9 dci 81 kwh. Jucer sam bila na moru i upalila mi je se lampica od servisa i pisalo je CHEK INJECTION.Nakon sto sam pocela voziti auto,isti nije mogao da vuce u brdu,tj.nije imao snage iz 2 u 3 brzinu.Nakon sto sam auto ugasila i upalila nakon 20 sekundi,lampica je se ugasila i auto je radilo sasvim normalno.Vratila sam se kuci nakon 100 km i auto je cjelo vrijeme isao sasvim normalno. Cesto sam u Samoboru i zeljela bih vas posjetiti.Ali me sad zanima koliko dugo smijem da vozim auto ili moram pravac u servis,i ako je auto sad u normalnom stanju.Pozdrav od Andreje

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora se pali kada u sustavu za upravljanje motorom postoji stalna ili povremena greška . Ako se navedena lampica sada trenutno ne pali to je dobar znak i ne morate odmah u servis.  Ipak prvom prilikom kada budete u Samoboru dođite da pregledamo Vaše vozilo . Obaviti ćemo mehaničku i kompjutorsku dijagnostiku kako bi provjerili sve dijelove i sklopove radi kojih je motor ostao bez snage . Nakon toga ćemo Vam i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 -SKIDANJE I MONTAŽA DIFERENCIJALA

Datum objave: 12.07.2011 14:19:23
Slika
PITANJE:

pozdrav gospodo majstori zamolio bih vas dali mozete i hocete da mi objasnite proces skidanja i montiranja diferencijala na mercedesu c klase 94 godiste c 180 1.8 cub. benzin unapred hvala .

ODGOVOR:

Demontaža i montaža diferencijala se obavlja po logičnom redoslijedu a svi detalji se vide kada je vozilo na servisnoj dizalici. Postupak demontaže  je slijedeći : kotači, kardansko vratilo, kočna kliješta, diskovi, , pakne za ručnu kočnicu, sajla ručne kočnice, cijevi hidraulike kočnice na diferencijalu, poluosovine diferencijala, nosači diferencijala . Postupak montaže je isti samo obrnutim redoslijedom.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - SVJETLA KABINE NE RADE

Datum objave: 11.07.2011 20:48:49
Slika
PITANJE:

Poštovani;imam problem sa svjetlom kabine,imam vw passata,1998 godina,1.9tdi,niti jedno svjetlo ne radi u kabini,osigurače sam sve pregledao,i dobri su,međutim primijetio sam da nema struje u samoj kutiji na mjestu gdje je osigurač svjetala u kabini...molim vas,u cemu bi mogao biti problem?hvala

ODGOVOR:

Problem može biti sama kutija osigurača , električna instalacija i konektori do kutije osigurača, mikroprekidač na bravi vizačevih vrata, električna instalacija od vozačevih vrata do kutije osigurača. Neposrednim uvidom mogao bih navesti točan uzrok .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 D - NE RADI RADIO

Datum objave: 11.07.2011 20:40:07
Slika
PITANJE:

Prilikom mijenjanja akulumatora na ford mondeu 2.0 d iz 2002 god. presato je radio raditi, uopče ništa ne radi na njemu.... imate li vi kakvu ideju zbog čega je tako

ODGOVOR:

Ovoga časa pretpostavljam da mogu biti samo dva moguća uzroka . Jedan je šifra ( Code ) koju treba ubaciti da bi radio opet funkcionirao a drugi uzrok je prekid u napajanju radio aparata . Najčešći uzrok je osigurač za radio aparat.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 - ISCURI PLIN NA SENZORU KLIME

Datum objave: 11.07.2011 20:34:58
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imm mercedes E200 (2004 g.) i imam problem s klimom. Ponestaje mi plina tj. iscuri mi plin na senzoru klime. Promijenio sam novi kompresor, novi filter i očišćen je cijeli sustav klime. Dva puta (u roku 3 mjeseca) sam promijenio novi senzor klime, original....kroz kojega plin iscuri. Zbog čeg se ponavlja ista greška??.....nema smisla stalno mijenjati senzor klime ako je kvar u nečem drugom. Pregledom auta na kompjuteru, niti jedn kvar ne prikazuje, osim puštanja plina na tom senzoru... Da li je moguće da je problem u rezervnom dijelu ko takvom...ili je problem negdje drugdje? Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Problem koji ste naveli je vrlo rijedak ( propuštanje na senzoru ) . Pretpostavljam da uzrok nije senzor nego dosjed na kojemu se nalazi senzor.  Volio bih pregledati taj detalj odnosno obaviti uvid na samom vozilu . Tada bih mogao i predložiti rješenje. Pregled bi za Vas bio besplatan.

na vrh Povratak na vrh

KIA SEPHIA - KADA SE MIJENJA PUMPA VODE

Datum objave: 11.07.2011 20:31:34
Slika
PITANJE:

Imam kiu sephiu 1999 god. Presla sam 160000 km. Na 90000 km sam mijenjala zupcasti remen, ali ostalo remenje kao ni pumpu vode nisam nikad mijenjala. Molim vas da mi odgovorite da li moram promijeniti i ostalo remenje kao i pumpu vode. Unaprijed hvala.eAparcha also

ODGOVOR:

Ako se u Vašem vozilu nalazi motor 1,5 ili 1,6 l , zupčasti remen i natezač se mijenjaju svakih 80.000 km ili svakih 5 godina. Ako je u Vašemu vozilu motor od 1,8 l , zupčasti remen natezač i klizač se mijenjaju na 90.000 km ili svakih 6 godina.  Pumpu za vodu i ostalo remenje se mijenja po potrebi kada stanje navedenih dijelova to zahtijeva ( dotrajalost, propuštanje pumpe za vodu ).

na vrh Povratak na vrh

SKODA FAVORIT 1,3 1991 - IZBACUJE GORIVO NA AUSPUH

Datum objave: 11.07.2011 17:57:52
Slika
PITANJE:

Pozdrav...hvala vam na savjetu koji ste mi dali za skodu favorit 91.god.1.3 benzin...uklonio sam kvar,medjutim sad mi na auspuh izbacuje gorivo i opet mi je slabija vuca u auta...unaprijed hvala

ODGOVOR:

Niste otklonili kvar ako Vam na auspuh izbacuje gorivo. To se događa radi prevelike količine goriva koja ulazi u motor . Uzroci : senzor temperature motora, MAP senzor, IAT senzor, potenciometar leptirastog ventila, mjerač mase zraka, tlak goriva, injektori, filteri, lambda sonda, sustav za stvaranje iskre na svjećicama.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - KAD STISNEM KOČNICU PADNU OKRETAJI

Datum objave: 11.07.2011 17:53:29
Slika
PITANJE:

pozdrav,imam lagunu 2001 g,u toku voznje kad stisnem kocnicu spadnumi obrtaji ispod normalnog,cim pustim kocnicu vrati se na normalu.unaprjed hvala.

ODGOVOR:

Vaše vozilo sigurno ima benzinski motor . Mogući uzroci radi kojih pada broj okretaja motora su : neispravan servo uređaj kočnice, neispravan nepovratni ventil između usisne grane i servo uređaja, neispravna vakum cijev servo uređaja. Provjerite sve što sam spomenuo.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT - NE PUNI AKUMULATOR

Datum objave: 10.07.2011 23:36:11
Slika
PITANJE:

dragi mehanicaru pomozi!! imam ford eskort 83 godiste od skoro ga imam al mu je problem sto nepuni akumulator aa nekad poni akumulator je nov al se isprazni!! i kad ga napunim radi sve ok ali u voznji kada kocim i zaustavljam se stisnem kvaclo auto se ugasi? i pokusam ga zavrglat nece da upali skinem crjevo od goriva s pumpe od goriva i stavim prst dok vergla i smaknem prst on upali stavim crjevo i radi al opet nakom par kilometara pri stajanju se ugasi?? hvala unaprjed!

ODGOVOR:

Prvo što morate napraviti jest alternator koji nije ispravan i ne stvara struju koja je potrebna za punjenje akumulatora i za opskrbu strujom drugih dijelova vozila. Najčešće neispravnosti alternatora su : četkice, regulator napona, klizni kolutovi , diode . Uzrok gašenja vozila također može biti alternator jer nema dovoljno napona za funkcioniranje pojedinih senzora motora, davača impulsa, pojedinih aktuatora. Ostali uzroci radi kojih se može gasiti motor su : niski tlak goriva, filteri, injektori, propuštanje na brtvi usisnog kolektora , senzor temperature motora, motorić minimuma, senzor tlaka zraka u usisnoj grani, loše mehaničko stanje motora, električna instalacija od motora do upravljačke centrale motora, loše svjećice, kablovi bobina. Najbolje bi bilo da popravak povjerite stručnoj osobi ili servisu s preporukom.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI-KOČNICE

Datum objave: 10.07.2011 23:31:50
Slika
PITANJE:

Nasao sam vas slucajo preko interneta imam jedno pitanje na autu sam promjenio diskove misleci da mi se volan trese u toku voznje zbog diskova i disk plocica na kraju je ispalo felge su mi krive promjenim felge i gume na njima sad se ne trese u toku voznje vec pri kocenju mislim da uradim spuru al volan je odlicno centriran i precizan sad nije mi jasno u cemu je problem jer sve sto je moglo da se promjeni promjenilo se hvala na pomoci i lijep pozdrav i Sarajeva

ODGOVOR:

Uz sve radove koje ste napravili još treba provjeriti stanje kočnih kliješta, nosača kočnih kliješta, hidraulike kočnica ( klipovi cilindri ) . Nakon ovoga ostaju još pogonske osovine, ovjesi, transmisija.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III VR 6 - ABS

Datum objave: 10.07.2011 23:26:24
Slika
PITANJE:

Pozz..imam golf 3 VR6 u pitanju je problem sa abs-om,sija mi lampica od abs-a i obloge kocnica na satu..e sad otisao sam na dijagnostiku i rekli su mi da je u pitanju senzor na prednjem levom tocku.Na auto dati sam nasao vrednosti otpora senzora koje kad sam sa unimerom probao moj senzor sasvim se slazu..koji bi kvar mogao biti??

ODGOVOR:

Senzor ABS-a koji ste spomenuli ne možete ispitati tako da mjerite električni otpor. Senzori na kotačima se ispituju osciloskopom jer se tada vidi naponska i vremenska baza senzora. Najbolje ispitivanje je u vožnji i tada svi senzori moraju imati isti signal na osciloskopu . Ostale moguće greške su : električna instalacija i konektori, ležaj kotača ( promjenjiva zračnost između senzora i rotofonike na ležaju ili glavčini ) , hidroagregat, računalo ABS_a .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI- ŠKRIPANJE I LUPKANJE

Datum objave: 10.07.2011 23:18:51
Slika
PITANJE:

Posjedujem Audi A4 2003 g 1.9 tdi 131 ks. 165 000 km Uprednjem desnom kotaču čuje se neko lagano škripanje i lupkanje kod lagane vožnje(do 50 km/h),koje se povećanjem brzine izgubi ili se vrlo malo čuje.Kad je auto ugašen kod laganog njihanj čuje se škripa ispod desnog blatobrana(najviše oko amortizera).Auto nema lufta na volanu,neškripi i ne lupka kad prelazim preko ležećih policajaca.Imam neku sumnju u amortizer (možda neka guma amortizera ili ležaj amort.). Nigdje drugdje nema nikakvih škripavih i lupkajućih zvukova ni lijevo naprijed ni nazad. Molim za savjet i nadam se Vašem odgovoru.

ODGOVOR:

Zvuk koji čujete može nastati na sponama ovjesa, na selen blokovima ovjesa , na kuglastim zglobovima, na krajniku spone volana, na aksijalnom ležaju amortizera . Neposrednim uvidom na vozilu nije teško točno locirati mjesto škripanja i utvrditi koji dio škripi.

na vrh Povratak na vrh