Danas je: 20.12.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA 1,6 i. - SAM SVOJ KLIMA MAJSTOR

Datum objave: 18.07.2011 21:59:06
Slika
PITANJE:

Imam opel astru g 99god, 1600 kubika,benzinac. Imam problem sa klimom, tacnije prilikom pritiskanja dugmeta unutar kabine za ukljucenje iste cuje se da upali nesto ispod tog dugmeta..verovatno rele..ali na spulni kvacila kompresora nedobijam napon 12V.Kada strujno razdvojim senzor pritiska za freon upali se ventilator klime ali i dalje nedobijam napon na spulni. Moze li neko da mi pojasni sta dalje da proverim..a ako ima i neka el sema bilo bi od pomoci.Unapred hvala

ODGOVOR:

Ako do sada niste radili na sustavu klima uređaja , ako za to nemate potrebnu servisnu opremu, ako nemate bazu podataka , ne možete s uspjehom napraviti ništa na vašem klima uređaju. Prvo što bi trebalo napraviti jest izmjeriti gornji i donji tlak plina , obaviti kontrolu količine plina, po potrebi napuniti odgovarajuću količinu plina . Ako plina nedostaje kompresor se na može upaliti.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - UZBRDO SAMO 50 KM/H

Datum objave: 18.07.2011 21:55:56
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem na passatu 2001. god.DI crveno, pređeni kilometri 237000 km.U zadnje vrijeme kad se vozim uz veću stranu auto gubi snagu i nemože da vuče.Maksimalno može da ide 40/50 km na sat.To se sada sve češće događa, bio je kod majstora i rečeno mi je da je nešto oko turbine ili sama turbina.Pregledana su sva crijeva, ventili i vakumi i sve što je povezano sa turbinom, ali opet isto.I dalje ista stvar, slaba vuča.Molim vas za vaše mišljene i unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Gubitak snage motora može nastati radi više razloga , točan odgovor mogu navesti nakon neporsrednog uvida na vozilu. Mogući uzroci su : filteri, rezervoar, zrak u sustavu goriva , senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor radilice, senzor tlaka turbine, mjerač mase zraka, sustav za regulaciju tlaka turbine, turbina, propuštanje na tlačnoj starni turbine, mehaničko stanje motora, dize, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 814 ECO POWER - RAZLETILA SE TURBINA

Datum objave: 18.07.2011 21:52:44
Slika
PITANJE:

Poštovani na početku ovog pisma unaprijed zahvaljujem na odgovoru.Imam kamion mercedes 814 eco power kiper-kran 1998 godina,sa 167ooo.Prije godinu dana je otišao u iber turažu turbina je povukla ulje i razletila se.Kad smo rastavili motor vidjelo se što se mora promjeniti.Pukao je 1 podizač ventila oštećen 1 klip i košuljica pukao 1 ventil i iskrivljene šipke podizača.Promjenili smo sve što je trebalo -1 klip i košuljicu jedan ventil sve hidraulične podizače i šipke podizača sve ležaje i pikse bregaste gumice ventila sve brtve motora sve karike .Ostale košuljice su polirane izmjerene kao i klipovi,radilica i bregasta,brušeni su ventili .Da dalje ne duljim kad je motor upaljen radi dobro problem je što u vožnji pod opterećenjem jako dimi plavkasto jeli to moguće od zaostalog ulja u auspuhu jer je izbacio ulje na auspuh kad je bio u iber turaži(auspuh je stojeći iza kabine) i slabo vuče (turbina je nova).Kad smo ga spojili na moto tester kaže grašku prednabijanja,mehaničar kaže da je najvjerojatnije otišao senor tlaka usisa na usisnoj grani koje je vaše mišljenje?Hvala

ODGOVOR:

Kada motor doživi havariju kao što ste opisali u ispušnom sustavu se kumulira veća količina ulja. Nakon popravka motora potrebno je neko vrijeme da ulje iz ispušnog sustava nestane. Gubitak snage motora može nastati radi senzora tlaka turbine, radi regulacionog ventila turbine, radi ostalih ventila koji reguliraju tlak turbine, radi regulatora tlaka goriva, radi senzora za tlak goriva.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,3 - VOŽNJA NA PLIN UZBRDO

Datum objave: 18.07.2011 21:44:50
Slika
PITANJE:

Vozim Opel kadet 1.3 44 kw 1988 god., imam ugradjen i plin. Znam da je auto star, ali javlja mi se problem kod voznje na plin uzbrdo. Auto na ravnom ide odlicno, ali kod malo vecih uzbrdica nastaje problem. Recimo idem punim gasom drugom brzinom, i cim prebacim u trecu, auto pocne da gubi na brzini i snazi, i izuzetno lose vuce.Auto je kupljen sa vec ugradjenim plinom. Inace na motoru je uradjena generalna popravka pre 1,5 god. promenjeno je bukvalno sve. Karburator je ociscen, auto na gorivo ide extra i na ravnom i uzbrdo. Ako imate bilo kakvu pretpostavku sta bi moglo da bude, odgovorite mi. Unapred hvala R. M.

ODGOVOR:

Moguće greške su : filteri plinske i tekuće faze, niski tlak plina, elektromagnetski ventil plina, nečist isparivač, loše podešena količina plina, prevelika količina zraka koja ulazi u motor.

na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 1,9 TDI - ZRAK U SUSTAVU GORIVA

Datum objave: 18.07.2011 21:41:50
Slika
PITANJE:

vozim audi b4 1,9tdi 1994godina.auto ujutro upali odmah,radi 30sek i ugasi se.nakon 1min pokretanja (PUMPA NAVUCE GORIVO IZ FILTERA OD PUMPE) autu upali.kad ga nakon voznje ugasim vracaju se mjehurici iz pumpe prema izlazu filtera(filter-pumpa)isto tako se u isto vrijeme vracaju mjehurici povrata goriva(pumpa-filter) PUNO VAM HVALA

ODGOVOR:

Iz Vašega opisa nije teško zaključiti da problem stvara zrak u sustavu goriva. Mogući uzroci su : filter goriva, cijevi dovoda  goriva, cijevi za povrat goriva, usisna cijev u rezervoaru, visokotlačna pumpa. Pregledom vozila mogao bih točno vidjeti gdje je problem .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 HDI - IZNENADA SE UGASI

Datum objave: 18.07.2011 21:39:31
Slika
PITANJE:

Poštovani ! Vozim Citroen Xsaru 1.4 HDI , prešao sam 160.000 km i nije bilo nikakvih problema do sada ! Zadnjih nekoliko dana javlja se problem da nakon paljenja motora , motor uredno upali i radi nekih 15 sekundi i iznenada se ugasi.Nakon ponovnog paljenja motor malo duže treba vrtjet i on uredno upali . Tokom daljnje vožnje motor ne pokazuje nikakvu nestabilnost uredno radi. Obično se ovaj problem javlja tokom prvog jutarnjeg paljenja ili tokom određenog stajanja rada motora nakon nekih sat-dva vremena . Posumnjalo se na loše gorivo , vodu u eurodizelu , ali najvjerojatnije nije taj problem. Jedino što je najvjerojatnije čudno čuje se pištanje u filteru goriva , dok motor nije upaljen . Molim Vaš savjet , odgovor što bi trebalo učiniti ? Hvala ! Lijep pozdrav ! Brane

ODGOVOR:

Radi svega što ste naveli spomenuti ću što sve moože utjecati na gašenje motora : nečist rezervoar, filteri, dobavna pumpa, prisutnost zraka u gorivu, tlak goriva, regulator tlaka goriva, senzor radilice, električna instalacija od motora do ECU centrale, kutija s osiguračima i relejima.

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO MATIZ 0,8 i. - ISKRA NA SVJEĆICAMA

Datum objave: 18.07.2011 21:36:35
Slika
PITANJE:

inace sam mehanicar ali nisam se susreo sa problemom, navodno da kod daevo martiza nema varnice na svijecu,kod ostalih vozila kad bi se to desi bilo bi do bombine koja je iz jednog dijela i stoji na kucistu dekla motora dolazi struja na nju ,4 zice su upitanju e sad cuo sam da navodno to auto izgubi kod da nebi bezveze trazio bombinu i izletijo pare dali je to moguce i kako doci do tog koda a auu je bio bezazlen kvar curila mu je voda na boci i to sam sanirao,pukao je osigurac od podizaca stakala i nasao sam ga vadeci osigurac po osigurac i od tad nece ta upali vergla seve ok al nema struje na svjecici unaprijed hvala

ODGOVOR:

Kada motor nema iskre na svjećicama razloga za to može biti više i to : akumulator ( niski napon), imobilajzer ( elektronika za blokadu paljenja ) , transponder u ključu ( ako to postoji na Vašemu vozilu ) , elektromagnetska antena na kontakt bravici, kutija osigurača ( prekid napajanja do ECU centrale, relej ECU centrale, kablovi, bobina, razvodnik paljenja, senzor radilice, ECU centrala . Ulazni napon do bobine dolazi iz ECU centrale .

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 i. - ČUDAN DUBOKI ZVUK

Datum objave: 18.07.2011 17:58:20
Slika
PITANJE:

Pozdrav.Kupio sam bmw 318i m43-1997,190 000tkm.auto je izvrstan u svemu.ali imam samo 1 problem-kad dodam gas cuje se cudan duboki zvuk iz ispusnog sustava netipicno za bmw.promijenio zadnji lonac ali zvuk ostaje.pregledan je temeljito i sve je stvarno kao novo.vozio sam dosta bmw-a 318i,320i-e30,318i m40,318is m42.taj problem nisam ni na jednom od tih vozila imao. mehanicar mi je rekao da da je to njegov zvuk ali ja znam da to nije tako.molim vas za savjet,HVALA.

ODGOVOR:

Bez pregleda vozila na mogu ništa reći. Drugačiji zvuk može stavrati sam motor, loši nosači motora, ispušni sustav.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 16V- BRUJANJE KAD RADI KLIMA

Datum objave: 18.07.2011 17:56:38
Slika
PITANJE:

Postovani imam renault lagunu 1.8 16 ventila, 2001 god, 88 kw,i obracam Vam se vec ocajna u nadi da cete ustepi da me bar posavetujete. Auto radi normalno, cim se klima upali cuje se brujanje, pri jacem gasu brujanje postaje intenziivnije. Uradjen je veliki servis,mali servis,nov alternator, kompresor, roleri, spaneri, ulje novo, nov freon. Automobil mi stoji vec nedelju dana u servisu jer ne mogu da otklone kvar.

ODGOVOR:

Zvuk koji ste opisali može nastati na ventilatoru grijača , na elektromotoru ventilatora. Postoji još i ventilator na hladnjaku koji se također pali kada uključite klima uređaj . Zvuk nije teško otkriti jer nastaje na mjestima koje sam naveo. Možda ipak trebate potražiti drugi servis koji to može s lakočom obaviti.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE COUPE- SAM POVEĆAVA OKRETAJE

Datum objave: 18.07.2011 17:46:19
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav! e ovako imam veliki problem sa renaultom meganeom coupeom. naime auto je do sad imao mali ler gas (otprilike 700 okretaja) no u zadnjih tjedan dana auto sam povećeva okretaje tj ode u iber turažu te se gasi u vožnji. Bio sam na dijagnostici te mi je čovjek rekao da je otišao senzor okretaja motora. no ja ipak više sumnjam na motorić ler gasa(?) naime i to sam probao promijenit no motorić koji sam dobio nije pasao te mi je čovjek rekao da treba naručit pa opet gledat jer postoje dvije vrste itd. zanima me što da napravim i dali možda znate što bi to moglo biti? unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Način na koji želite riješiti problem nije dobar. Dogoditi će se da ćete kupiti pojedine dijelove na pamet a isti možda nisu potrebni.  Najbolje rješenje je da Vam stručnjak obavi dijagnostiku motora , nakon toga vam može odmah predložiti rješenje i navesti cijenu popravka. Takve probleme rješavano svaki dan pa znam što se može dogoditi . Ovoga časa nema smisla da navodim sve moguće greške jer ih može biti mnogo i od toga na bi imali koristi.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 1,6 DIZEL- PROBLEM S KLIMOM

Datum objave: 18.07.2011 17:40:12
Slika
PITANJE:

Najprije pozdrav! Postovani gospodine Meic,imam Mazdu3 1.6 disel 2004.god i odem u servis da uradim servis klime,promjenu mi filter klime i urade recilkulaciju plina klima uredjaja ali mi sada klima sporije i slabije hladi nego sto je prije i cini mi se da zrak koji izlazi iz ventilacionih kanala nije jednako hladan sa lijeve i desne strane tj sa desnih ventilacionih otvora je hladniji.Kada ukljucim puhanje u noge malo zraka osjetim da mi puse i u lice.Vratio sam se u servis na reklamaciju ali nisu uspjeli da mi rjese problem jer navodno nisu imali elektricara da uradi kalibraciju klapni preko IDS pa sam narucen za drugi dan. Mozete li mi reci kolika kolicina plina R-134a ide u moj klima uredjaj i sta bi po vasem misljenju mogao biti problem?Moze li nepravilno postavljen filter klime biti problem. Napominjem da je klima prije servisa odlicno radila i mozda je ponekad bolje ispravne stvari i ne dirati. S postovanjem! Pozdrav

ODGOVOR:

U sustav klima uređaja ide 650 grama freona, uz to se stavlja i specijalno ulje za kompresor . Na tome servisu se mijenja i dehidrator ( filter freona ) . Sve to mora raditi stručna osoba koja je prošla specijalno školovanje za klima uređaje.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DTI - UJUTRO TEŽE PALI

Datum objave: 18.07.2011 17:37:57
Slika
PITANJE:

Poštovani,imam RenaultScenic 1.9dti,59kw iz 2002g.Imam ga 4 god.i ima prijeđenih 183000 km.Prvih 5god. redovito je servisiran u ovlaštenom servisu u Osijeku,gdje je i kupljen.Prije godinu dana primjetio sam da mi ujutro teže pali,treba mu 10-15 sek.da upali i to sada na ovim ljetnim temperaturama.Napominjem da na vrlo niskim temp. od-10 pa i-18 pali"na zub",radi na 1500 okr.10 sek. padne na 1200 i za 10 sek. padne na 850 i to je to.Kao da na višim temperaturama nema dobru pripremu za paljenje.Promijenio sam pumpicu ispred filtera za gorivo,no ni to nije pomoglo.Da li da ugradim i dodatni nepovratni ventil? Bio sam tri puta na kompjuteru i uvijek je bilo sve u redu.Inače motor radi dobro,ne troši ulje,dobro "povuče"i kad je vruć pali bez greške.Grijači su uredu.Kažu mi da provjerim kompresiju.Dali su u pitanju možda senzori?Obraćam se Vama,jer vidim da ste mnogima pomogli.Što mi je činiti? S štovanjem i unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Problem s otežanim paljenjem toplog motora može nastati radi slijedećeg : stanje akumulatora i elektropokretača, zrak u sustavu goriva, nepovratni ventil za gorivo, flteri, mehaničko staje motora ( kompresija ) , faza motora, ECT senzor, regulator količine goriva, dize, električna instalacija i konektori, ECU centrala. Kratak i jednostavan odgovor mogu dati tek nakon pregleda vozila.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA - LAMPICA GRIJAČA

Datum objave: 17.07.2011 21:44:25
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Imam jedno pitanje.Vozim škodu fabiu 2007 god,i u toku vožnje mi se počela da pali lampica na kontrolnoj tabli od grijača,znaci nije se upalila i gorila konstantno,vec se non stop pali i gasi.Dali ima sanse da mi na ovaj nacin kazete u cemu je problem?Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Kontrolna lampica grijača se pali kada je neispravan neki od grijača ili kada postoji greška u sustavu za dobavu goriva i u sustavu za upravljanje motorm. Najčešće neispravnosti su : pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, davač impulsa RPM, potenciometar pedale gasa, regulator količine goriva, senzor pedale kočnice, električna instalacija .

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - POTROŠNJA ULJA

Datum objave: 17.07.2011 21:42:02
Slika
PITANJE:

Poštovanje, imam problem nakon 4 hiljade pređenih kilometara, dosuo sam 0.80 litara ulja, primjetio sam da na auspuh izbacuje crni dim. Isto tako i inter cooler da je mastan, ali sam primjetio da turbina izbacuje ulje pri vecim obrtajima u inter cooler, stim što turbina radi i motor ima snagu. Jel postoji neko adekvatno riješenje ili samo zamjena. Ovim putem Vam se unaprijed zahvaljujem i nadam se odgovoru.

ODGOVOR:

Ako motor troši ulje preko turbine rješenje je samo uređenje ili zamjena turbine . Crni dim može nastati radi lošeg stanja turbine koja ne stvara dovoljan tlak. Obavite kontrolu mehaničkog stanja motora jer osim turbine motor može trošiti ulje preko vodilica ventila.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - NESTAJE VODA

Datum objave: 17.07.2011 21:37:40
Slika
PITANJE:

postovani,imam golfa 4 tdi sa di cvenim,problem je taj da mi gubi vodu nekad ali neiscuri negdje nestane,nemozemo da pronademo gdje je problem...molim za savjet i misljenje

ODGOVOR:

Rashladna tekućina se može gubiti iako nema vidljivih tragova curenja . To se događa kada rashladna tekućina curi po vrućim dijelovima motora ili sklopova. Takvo mjesto je najlakše pronači kada je vozilo na servisnoj dizalici i kada se demontiraju sve zaštitne obloge oko motora i ispod motora. Tada stručno oko može prepoznati i otkriti mjesto propuštanja rashladne tekućine.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,4 16V- ZVUK PRI OKRETANJU VOLANA

Datum objave: 17.07.2011 21:35:50
Slika
PITANJE:

Pocituvan gospodine, Imam Hyundai accent 1.4 16v od 2006 god. Koga vrtam na desno (poln krug) odvreme navreme (znaci ne segogas) se javuva nekoj zvuk kako nesto da krcka. Bev na servis i oni mi smenija gumi na balans stanglata. Posle 2 nedeli zvukot povtorno pocna da se javuva. Ve molam ako mozete da mi pomognete. Pozdrav, Aleksandar

ODGOVOR:

Osim balans štange postoje i drugi dijelovi koje treba provjeriti a to su : spone volana, krajnici spona, selen blokovi ovjesa, spone ovjesa, aksijalni ležajevi amortizera, kuglasti zglobovi, hvatišta ovjesa. Provjerite sve što sam spomenuo.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II - BLOKIRA BRZINOMJER

Datum objave: 17.07.2011 21:32:18
Slika
PITANJE:

imam problem sa renault cliom II 2000g.Naime prije par dana brzinomjer mi se počeo blokirati.Nema pravila ,kazaljka ostane zaliepljena na 20km pa tu stoji ,pa ode na 100km pa se vrati na 40km pa tu stojiitd. molim vas za pomoć,unaprijed hvala. Dean

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu u vezi brzinomjera mogu postojati nekoliko razloga i to : niski napon punjenja alternatora, električna instalacija , konektori na instrument ploči, davač impulsa brzinomjera, instrument ploča. Prilikom ispitivanja počinje se najprije s mjerenjem pojedinih napona a nakon toga s ispitivanjem impusa od davača do instrument ploče. Ako ima kakvih pitanja možete se javiti opet.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 D - LAMPICA RUČNE KOČNICE

Datum objave: 17.07.2011 21:30:13
Slika
PITANJE:

Sinoć mi je na golfu III (dizel) počela titrati lampica da je ručna kočnica podignuta , a zapravo nije i tako se cijelu vožnju palila i gasila. pomoć???

ODGOVOR:

Navedena lampica ima dvostruku funkciju . Pali se kada povučete ručnu kočnicu i kada nedostaje ulja u kočnom sustavu. Moguće neispravnosti su : niski nivo ulja u posudi radi istrošenosti kočnih obloga ili radi curenja ulja iz sustava kočnice . Uzrok može biti i električna instalacija ali je to rijetka pojava.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI- LAMPICA ESP

Datum objave: 17.07.2011 21:28:19
Slika
PITANJE:

Postovani imam pitanje za Golfa IV 1.9TDI... donedavno mi se nije pojavljivalo na satu kad palim automobil lampica od ESP dakle pri paljenju motor radi na tri klipa i svjetli lampa ESP stoga ja ugasim motor i ponovim palenje,al pri tom da drzim bar pola gasa i onda radi normalno lampa se ugasi od ESP i bez ikakvih promjena zvuka il da je izgubio na snazi i automobil ide kao da se nista nije desilo. stoga bio sam na OTMC ovde kod nas na dijagnostici i kazu mi da im je izbacilo gresku mogucnost prekida kabla od injektora 2 cilindra ili je sam injekotr crko. pa me zanima vase strucno misljenje dali vam je poznat do sada ovakav problem i sta bi se trebalo da poduzme. unapred hvala. pozdrav!!

ODGOVOR:

Detalji koje ste opisali ukazuju na moguće greške električne instalacije i ili grešku nepravilnog rada dize. U ovom slučaju najbolje bi bilo obaviti ispitivanje svih diza . Nakon toga ćete znati kakvo je njihovo stanje . Neispravnu dizu treba urediti ili zamijeniti . Ako su preostale dize dobre ne treba ih dirati. Nakon toga može se još jednom obaviti test i ispitivanje motora kao završna kontola .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI- SMEĆE U USISNOJ GRANI

Datum objave: 17.07.2011 21:25:06
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Kupio sam Škodu octaviju 1.9 tdi 2001 i na probnoj voznji je bilo sve u redu! Nakon prodaje na autocesti dolazi do gubitka snaga i to se javlja ponekad...kod mehaničara skinuto je crijevo s usisne grane i kod klapne je nađeno smeće i ona je bila slabo pokretljiva...od čega je to smeće(izgleda kao sitna prašina umočena u crno ulje) i jel moguće da zbog toga dolazi do gubitka snage? Što dalje poduzeti? Hvala!

ODGOVOR:

Navedene nečistoće dolaze u usinu granu preko EGR ventila ( ventil za recirkulaciju ispušnih plinova ) . Uzroci gubitka snage mogu biti brojni , točan uzrok bih mogao reći nakon pregleda Vašega vozila. Sada ću dati opširniji odgovor o tome što sve može biti neispravno a to su : filteri, senzor pedale gasa, MAF senzor, senzor tlaka turbine, Wastegate regulacioni ventil turbine, senzor apsolutnog tlaka MAP, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora, suženje usinih kanala u glavi motora, tlačne cijevi turbine, senzor temperature motora, senzor radilice, električna instalacija od motora do ECU centrale, mehaničko stanje motora, senzor brzine vozila, visokotlačna pumpa. Ako se ne snalazite u svemu ovome javite se .

na vrh Povratak na vrh