Danas je: 21.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF III 1,9 D - JAKO DIMI

Datum objave: 11.07.2011 17:47:22
Slika
PITANJE:

golf 1,9d puši na (iberlauf)promjenim karike sredim glavu itd.Nakon 5000 km puši jače nego prije jedva pali.Rastavim ponovno karike uredu satavim nepuši i opet nakon par tisuća puši jedva pali. Majstor kaže da su cilindri uredu. U čemu je problem? HVALA

ODGOVOR:

Vaš majstor nije dobro ocijenio ni procijenio stanje cilindara i zato imate problem s motorom koji ne pali dobro i koji troši ulje. Ako ne uspijete riješiti problem javite se , mi Vam možemo urediti motor s garancijom.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,9 DCI - LAMPICA MOTORA

Datum objave: 12.07.2011 14:22:01
Slika
PITANJE:

Postovani.Radi se u vezi moga Renault megana dva 1.9 dci 81 kwh. Jucer sam bila na moru i upalila mi je se lampica od servisa i pisalo je CHEK INJECTION.Nakon sto sam pocela voziti auto,isti nije mogao da vuce u brdu,tj.nije imao snage iz 2 u 3 brzinu.Nakon sto sam auto ugasila i upalila nakon 20 sekundi,lampica je se ugasila i auto je radilo sasvim normalno.Vratila sam se kuci nakon 100 km i auto je cjelo vrijeme isao sasvim normalno. Cesto sam u Samoboru i zeljela bih vas posjetiti.Ali me sad zanima koliko dugo smijem da vozim auto ili moram pravac u servis,i ako je auto sad u normalnom stanju.Pozdrav od Andreje

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora se pali kada u sustavu za upravljanje motorom postoji stalna ili povremena greška . Ako se navedena lampica sada trenutno ne pali to je dobar znak i ne morate odmah u servis.  Ipak prvom prilikom kada budete u Samoboru dođite da pregledamo Vaše vozilo . Obaviti ćemo mehaničku i kompjutorsku dijagnostiku kako bi provjerili sve dijelove i sklopove radi kojih je motor ostao bez snage . Nakon toga ćemo Vam i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 -SKIDANJE I MONTAŽA DIFERENCIJALA

Datum objave: 12.07.2011 14:19:23
Slika
PITANJE:

pozdrav gospodo majstori zamolio bih vas dali mozete i hocete da mi objasnite proces skidanja i montiranja diferencijala na mercedesu c klase 94 godiste c 180 1.8 cub. benzin unapred hvala .

ODGOVOR:

Demontaža i montaža diferencijala se obavlja po logičnom redoslijedu a svi detalji se vide kada je vozilo na servisnoj dizalici. Postupak demontaže  je slijedeći : kotači, kardansko vratilo, kočna kliješta, diskovi, , pakne za ručnu kočnicu, sajla ručne kočnice, cijevi hidraulike kočnice na diferencijalu, poluosovine diferencijala, nosači diferencijala . Postupak montaže je isti samo obrnutim redoslijedom.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - SVJETLA KABINE NE RADE

Datum objave: 11.07.2011 20:48:49
Slika
PITANJE:

Poštovani;imam problem sa svjetlom kabine,imam vw passata,1998 godina,1.9tdi,niti jedno svjetlo ne radi u kabini,osigurače sam sve pregledao,i dobri su,međutim primijetio sam da nema struje u samoj kutiji na mjestu gdje je osigurač svjetala u kabini...molim vas,u cemu bi mogao biti problem?hvala

ODGOVOR:

Problem može biti sama kutija osigurača , električna instalacija i konektori do kutije osigurača, mikroprekidač na bravi vizačevih vrata, električna instalacija od vozačevih vrata do kutije osigurača. Neposrednim uvidom mogao bih navesti točan uzrok .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 D - NE RADI RADIO

Datum objave: 11.07.2011 20:40:07
Slika
PITANJE:

Prilikom mijenjanja akulumatora na ford mondeu 2.0 d iz 2002 god. presato je radio raditi, uopče ništa ne radi na njemu.... imate li vi kakvu ideju zbog čega je tako

ODGOVOR:

Ovoga časa pretpostavljam da mogu biti samo dva moguća uzroka . Jedan je šifra ( Code ) koju treba ubaciti da bi radio opet funkcionirao a drugi uzrok je prekid u napajanju radio aparata . Najčešći uzrok je osigurač za radio aparat.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 - ISCURI PLIN NA SENZORU KLIME

Datum objave: 11.07.2011 20:34:58
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imm mercedes E200 (2004 g.) i imam problem s klimom. Ponestaje mi plina tj. iscuri mi plin na senzoru klime. Promijenio sam novi kompresor, novi filter i očišćen je cijeli sustav klime. Dva puta (u roku 3 mjeseca) sam promijenio novi senzor klime, original....kroz kojega plin iscuri. Zbog čeg se ponavlja ista greška??.....nema smisla stalno mijenjati senzor klime ako je kvar u nečem drugom. Pregledom auta na kompjuteru, niti jedn kvar ne prikazuje, osim puštanja plina na tom senzoru... Da li je moguće da je problem u rezervnom dijelu ko takvom...ili je problem negdje drugdje? Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Problem koji ste naveli je vrlo rijedak ( propuštanje na senzoru ) . Pretpostavljam da uzrok nije senzor nego dosjed na kojemu se nalazi senzor.  Volio bih pregledati taj detalj odnosno obaviti uvid na samom vozilu . Tada bih mogao i predložiti rješenje. Pregled bi za Vas bio besplatan.

na vrh Povratak na vrh

KIA SEPHIA - KADA SE MIJENJA PUMPA VODE

Datum objave: 11.07.2011 20:31:34
Slika
PITANJE:

Imam kiu sephiu 1999 god. Presla sam 160000 km. Na 90000 km sam mijenjala zupcasti remen, ali ostalo remenje kao ni pumpu vode nisam nikad mijenjala. Molim vas da mi odgovorite da li moram promijeniti i ostalo remenje kao i pumpu vode. Unaprijed hvala.eAparcha also

ODGOVOR:

Ako se u Vašem vozilu nalazi motor 1,5 ili 1,6 l , zupčasti remen i natezač se mijenjaju svakih 80.000 km ili svakih 5 godina. Ako je u Vašemu vozilu motor od 1,8 l , zupčasti remen natezač i klizač se mijenjaju na 90.000 km ili svakih 6 godina.  Pumpu za vodu i ostalo remenje se mijenja po potrebi kada stanje navedenih dijelova to zahtijeva ( dotrajalost, propuštanje pumpe za vodu ).

na vrh Povratak na vrh

SKODA FAVORIT 1,3 1991 - IZBACUJE GORIVO NA AUSPUH

Datum objave: 11.07.2011 17:57:52
Slika
PITANJE:

Pozdrav...hvala vam na savjetu koji ste mi dali za skodu favorit 91.god.1.3 benzin...uklonio sam kvar,medjutim sad mi na auspuh izbacuje gorivo i opet mi je slabija vuca u auta...unaprijed hvala

ODGOVOR:

Niste otklonili kvar ako Vam na auspuh izbacuje gorivo. To se događa radi prevelike količine goriva koja ulazi u motor . Uzroci : senzor temperature motora, MAP senzor, IAT senzor, potenciometar leptirastog ventila, mjerač mase zraka, tlak goriva, injektori, filteri, lambda sonda, sustav za stvaranje iskre na svjećicama.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - KAD STISNEM KOČNICU PADNU OKRETAJI

Datum objave: 11.07.2011 17:53:29
Slika
PITANJE:

pozdrav,imam lagunu 2001 g,u toku voznje kad stisnem kocnicu spadnumi obrtaji ispod normalnog,cim pustim kocnicu vrati se na normalu.unaprjed hvala.

ODGOVOR:

Vaše vozilo sigurno ima benzinski motor . Mogući uzroci radi kojih pada broj okretaja motora su : neispravan servo uređaj kočnice, neispravan nepovratni ventil između usisne grane i servo uređaja, neispravna vakum cijev servo uređaja. Provjerite sve što sam spomenuo.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT - NE PUNI AKUMULATOR

Datum objave: 10.07.2011 23:36:11
Slika
PITANJE:

dragi mehanicaru pomozi!! imam ford eskort 83 godiste od skoro ga imam al mu je problem sto nepuni akumulator aa nekad poni akumulator je nov al se isprazni!! i kad ga napunim radi sve ok ali u voznji kada kocim i zaustavljam se stisnem kvaclo auto se ugasi? i pokusam ga zavrglat nece da upali skinem crjevo od goriva s pumpe od goriva i stavim prst dok vergla i smaknem prst on upali stavim crjevo i radi al opet nakom par kilometara pri stajanju se ugasi?? hvala unaprjed!

ODGOVOR:

Prvo što morate napraviti jest alternator koji nije ispravan i ne stvara struju koja je potrebna za punjenje akumulatora i za opskrbu strujom drugih dijelova vozila. Najčešće neispravnosti alternatora su : četkice, regulator napona, klizni kolutovi , diode . Uzrok gašenja vozila također može biti alternator jer nema dovoljno napona za funkcioniranje pojedinih senzora motora, davača impulsa, pojedinih aktuatora. Ostali uzroci radi kojih se može gasiti motor su : niski tlak goriva, filteri, injektori, propuštanje na brtvi usisnog kolektora , senzor temperature motora, motorić minimuma, senzor tlaka zraka u usisnoj grani, loše mehaničko stanje motora, električna instalacija od motora do upravljačke centrale motora, loše svjećice, kablovi bobina. Najbolje bi bilo da popravak povjerite stručnoj osobi ili servisu s preporukom.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI-KOČNICE

Datum objave: 10.07.2011 23:31:50
Slika
PITANJE:

Nasao sam vas slucajo preko interneta imam jedno pitanje na autu sam promjenio diskove misleci da mi se volan trese u toku voznje zbog diskova i disk plocica na kraju je ispalo felge su mi krive promjenim felge i gume na njima sad se ne trese u toku voznje vec pri kocenju mislim da uradim spuru al volan je odlicno centriran i precizan sad nije mi jasno u cemu je problem jer sve sto je moglo da se promjeni promjenilo se hvala na pomoci i lijep pozdrav i Sarajeva

ODGOVOR:

Uz sve radove koje ste napravili još treba provjeriti stanje kočnih kliješta, nosača kočnih kliješta, hidraulike kočnica ( klipovi cilindri ) . Nakon ovoga ostaju još pogonske osovine, ovjesi, transmisija.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III VR 6 - ABS

Datum objave: 10.07.2011 23:26:24
Slika
PITANJE:

Pozz..imam golf 3 VR6 u pitanju je problem sa abs-om,sija mi lampica od abs-a i obloge kocnica na satu..e sad otisao sam na dijagnostiku i rekli su mi da je u pitanju senzor na prednjem levom tocku.Na auto dati sam nasao vrednosti otpora senzora koje kad sam sa unimerom probao moj senzor sasvim se slazu..koji bi kvar mogao biti??

ODGOVOR:

Senzor ABS-a koji ste spomenuli ne možete ispitati tako da mjerite električni otpor. Senzori na kotačima se ispituju osciloskopom jer se tada vidi naponska i vremenska baza senzora. Najbolje ispitivanje je u vožnji i tada svi senzori moraju imati isti signal na osciloskopu . Ostale moguće greške su : električna instalacija i konektori, ležaj kotača ( promjenjiva zračnost između senzora i rotofonike na ležaju ili glavčini ) , hidroagregat, računalo ABS_a .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI- ŠKRIPANJE I LUPKANJE

Datum objave: 10.07.2011 23:18:51
Slika
PITANJE:

Posjedujem Audi A4 2003 g 1.9 tdi 131 ks. 165 000 km Uprednjem desnom kotaču čuje se neko lagano škripanje i lupkanje kod lagane vožnje(do 50 km/h),koje se povećanjem brzine izgubi ili se vrlo malo čuje.Kad je auto ugašen kod laganog njihanj čuje se škripa ispod desnog blatobrana(najviše oko amortizera).Auto nema lufta na volanu,neškripi i ne lupka kad prelazim preko ležećih policajaca.Imam neku sumnju u amortizer (možda neka guma amortizera ili ležaj amort.). Nigdje drugdje nema nikakvih škripavih i lupkajućih zvukova ni lijevo naprijed ni nazad. Molim za savjet i nadam se Vašem odgovoru.

ODGOVOR:

Zvuk koji čujete može nastati na sponama ovjesa, na selen blokovima ovjesa , na kuglastim zglobovima, na krajniku spone volana, na aksijalnom ležaju amortizera . Neposrednim uvidom na vozilu nije teško točno locirati mjesto škripanja i utvrditi koji dio škripi.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO - UDARAC U IVIČNJAK

Datum objave: 10.07.2011 23:16:17
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić. U pitanju je auto Ford Mondeo 2004 godište. Pretrpio sam udarac u ivičnjak trotoara u prvi desni točak. Poslije toga imam blago otežano motanje volana u desnu stranu. Mijenjao sam gume i uradio reglažu trapa kod majstora (ručna). Auto nigdje ne vuče, ali je prilikom vožnje osjetno teže motanje u desno što mi smeta prilikom vožnje. Molim Vas za vaše mišljenje. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Posljedice udarca koji ste opisali su deformacija letve volana . To je razlog radi kojega volan ide teže. To ne smijete ostaviti tako nego dovesti u ispravno stanje.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 - ŠTO ZNAČI PD

Datum objave: 10.07.2011 23:12:25
Slika
PITANJE:

kupujem auto,konkretno audi a3 03.-04. god, pa me zanima koji je motor bolji 1.9 tdi ili 2.0 tdi?? kazu da je 2.0 losiji zbog dizni kaj odlaze itd? i zanima me 1.9 TDI PD,sto konkretno znaci taj PD i kakvi su to motori?? hvala najljepsa

ODGOVOR:

Bolji izbor je 1,9 TDI PD jer je nešto kvalitetniji. PD znači pumpe dize ( diza je ujedno i pumpa ) . Svaki cilindar ima svoju PD . Prije kupnje preporučujem stručni pregled vozila.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 B4 1,9 TDI- POTROŠNJA ULJA JE PREVELIKA

Datum objave: 10.07.2011 23:08:58
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić.Imam audi 80 b4 1.9 tdi 1993 god.Kupio sam ga prije mjesec dana.Auto je u dobrom stanju ali nakon evo kratke vožnje ustanovio sam da troši ulje.Na 500 pređenih kilometara potrošio je 0,5l ulja.Auto pali super (sačekam da se ugasi lampica od abs-a onda palim,tako pali odmah).Nema plavog ni bjelog dima,samo crni dim.Prošli vlasnik je rekao da je stavio ulje INA DELTA SINT.Molim vas za savjet dali taj auto mora trošiti toliko ulja ili su motor ili turbina u pitanju?Ako je nešto dali su skupi popravci?

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je prevelika . Na Vašem vozilu treba napraviti test motora i utvrditi kako motor troši ulje . To se može događati na tri načina i to : kroz vodilice ventila, kroz turbinu, kroz klipne prstenove. Najeftiniji popravak je ako treba demontirati glavu motora i zamijeniti vodilice ventila a najskuplji je ako treba mijenjati klipne prstenove ili brusiti cilindre .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A170 CDI- INTEGRALNA PLOČA MJENJAČA

Datum objave: 10.07.2011 23:06:13
Slika
PITANJE:

Poštovani; Posjedujem mercedes A170 cdi 2002 godište. Auto je sa automatskim mjenjačem i kada je hladan mora se čekati 2-3 minute da bi kada ubacim u rikverc prihvatio inače ako ranije ubacim auto se gasi, ne može da prihvati gas odnosno da ubaci u brzinu. Kada je auto zagrijano sve je ok. Kada se ugasi očita grešku (integralna ploča mjenjača). Ulje je mjenjano skoro. Molim Vas za Vaše mišljenje šta je najbolje. Pozdrav.

ODGOVOR:

Upravljačko računalo motora i upravljačko računalo mjenjača su povezani . Kada postoji greška u sustavu mjenjača događa se i ovo što ste Vi opisali . Integralna ploča mjenjača je elektronski sklop na kojem postoji greška koju ste naveli. Moguća greška je puknuće hladnog lema i prekid strujnog kruga. Zagrijavanjem mjenjača a na taj način i integralne ploče profunkcionira strujni krug koji je do tada bio u prekidu. Rješenje je zamjena ili popravak integralne ploče ( ako je to moguće).

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 147 - KAD KONTAKT STOJI VIŠE OD 20 S, NE PALI

Datum objave: 09.07.2011 18:45:26
Slika
PITANJE:

Posjedujem alfu 147 1.6ts 2003. Desava se da kad kontakt stoji vise od 20sek. Auto ne pali ..moras iskljucit kontak i ponoviti radnju s time da odradis odmah paljenje ili u roku od 15sek. Onda pali bez problema..sto joj bi? Zasto ne pali ako cekas recimo da se pogase sve lampice na ploci? Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Kada kontakt stoji upaljen duže nego je predviđeno računalo motora to prepoznaje kao grešku i blokira sustav za paljenje motora . Ponovnim gašenje i nakon toga pravovremenim paljenjem sustav se resetira i motor normalno pali. Ne morate čekati da se pogase sve lampice , možete odmah paliti motor.

na vrh Povratak na vrh

VW VENTO 1,9 D - NERAVNOMJERAN RAD I PLAVI DIM

Datum objave: 09.07.2011 18:30:37
Slika
PITANJE:

Vento 1.9 diesel 1996.g. Nakon startanja motora javlja se nemiran rad motora popracen plavim dimom cc 22 sekunde, nakon 22 sekunde stabilizira se stanje i motor radi normalno, i tako svaki put prilikom paljenja motora, Filter goriva je novi, dizne ispitane, faza motora OK, UNAPRIJED SE ZAHVALJUJEM. S postovanjem Ivan

ODGOVOR:

Motor radi neravnomjerno i stvara se plavi dim jer ne radi jedan cilindar . Mogući uzroci su : grijač, diza, niža kompresija na spomenutom cilindru . U rijetkim slučajevima to može biti i zrak u gorivu.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,4 12V - KAD DOĐE LJETO GASI SE

Datum objave: 09.07.2011 18:27:49
Slika
PITANJE:

postovanje...imam problem na fiat bravi 1.4 12v 1998god. vec duzi period mi se auto po toplom vremenu kada dodje ljeto pocne gasiti i trzati i gas propada...ali samo kada dodje ljeto i visoke temperature,,nikada mi se to po zimi ne desava.E sada ja sam uvidio sumnjam na ventilator,jer mi se rijetko pali,i kada je zagrijan i temp na sredini,on se rijetko pali i u voznji i kada stanem.i jednom sam ga ostavio da radi,zagrijao se,i kada se ventilator trebao da upali on smanji sebi gas,poce se gusiti,kao da se hoce ugasiti,i posle proradi ventilator i on poce da radi normalno...e sada ja stvarno ne znam sta je,ima li kakav osigurac na ventilatoru,nesto sto mozda regulise paljenje i da li je uopste problem na ventilatoru?unaprijed vam zahvaljujem na odg...volio bih vase misljenje.pozdrav

ODGOVOR:

Na sva Vaša pitanja može se dati točan odgovor ali tek nakon dijagnostike motora. Ovom prilikom će odgovor biti nešto duži . Ventilator na hladnjaku se pali preko senzora temperature na motoru . Neispravan može biti navedeni senzor . Uzroci radi kojih motor nema snage i loše radi su : filteri, tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, otenciometar gasa, MAP senzor, motorić minimuma, električna instalacija od motora, senzor radilice, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora , EVAP ventil rezervoara, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh