Danas je: 18.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

LADA NIVA 1,7 KARBURATOR - ULOGA EGR VENTILA

Datum objave: 02.07.2011 18:27:42
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meić Imam ladu nivu 1.7 karburator verzija. Nema plin. Primjetio sam da mi je neispravan EGR ventil. Skinuo sam ga spojio na vakum (za njega vakum ide iz karburatora) i ne desava se nista ona polugica se ne miče. Ocito je otkazala membrana u njemu. Ovaj problem mogu rijesiti na dva nacina. 1. Imam doma ispusnu granu od starije lade koja na sebi nema EGR ventil. Nju jednostavno stavim umjesto ove sadasnje, zablokiram cjevcice vakuma na karburatoru i to je to. Nema nikakve elektronike koju treba varati da je EGR prisutan. Nista me ne kosta osim mozda nove brtve ispuha. 2. Mogu kupiti novi EGR ventil ugraditi ga i gotovo (eventualno ocistiti onu cjevcicu sto ide od EGR ventila u usisnu granu). Sad po vama koja opcija je bolja ukoliko zanemarimo ekolosku stranu. Vecina majstora kazu mi da ce mi auto ljepse ici i manje trositi ako izbacim EGR, kao disat ce punim plucima cistim zrakom i manje ce se začađiti. Negdje čitam da Egr osim ekologije ima ulogu da smanji temperature izgaranja (logicno ako vraca vec izgorjeli zrak) i da smanjuje potrosnju goriva. Ja cu postupiti kako mi vi kazete. Pozdrav.

ODGOVOR:

Dobro ste rekli da je jedina uloga EGR ventila da smanjuje temperaturt izgaranja u cilindru. Na taj način se smanjuje količina dišičnih oksida  NOx u ispušnim plinovima što pridonosi u pozitivnom smislu Vašoj neposrednoj okolini . Ako ste u srcu barem malo zeleni ugraditi ćete novi EGR ventil a ukoliko razmišljate ekonomično i subjektivno blokirati ćete funkciju EGR ventila . Sjetite se ona izreke : Misli globalno, djeluj lokalno.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 2,0 DITD - ULJE OKO EGR VENTILA

Datum objave: 02.07.2011 18:19:03
Slika
PITANJE:

Poštovani, na mazdi 323 f, 2003. godište, 2,0 ditd, prilikom vožnje iznad 2500 okretja, pojavljuje se plavičasti dim. Dim se pojavljuje samo kod stiskanja gasa iznad navedenih okretaja. Nadalje, primjetio sam da oko EGR ventila propušta manju količinu ulja. Auto normalno radi, ubrzava i ne troši ulja. Molim Vas za savjet.

ODGOVOR:

Dim koji ste spomenuli nastaje od ulja koje izgara u cilindrima . Mogući uzroci su : vodilice ventila, istrošenje ležajeva turbine, klipni prstenovi . Ulje koje vidite oko EGR ventila dolazi iz oduška od ulja ili iz turbine. Obavite pregled mehaničkog sustava motora i turbine.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 CDTI - TEŠKO PALI

Datum objave: 02.07.2011 18:16:08
Slika
PITANJE:

Poštovani, imamo Opel Astru 1.7 cdti iz 2006 god.sa 126 000 km teško pali kad odstoji (vrti ali ne prima odmah) i gubi antifriz(u servisu su rekli da su grijači,dizne,tlakovi...ok) u čemu je problem

ODGOVOR:

Modući uzroci otežanog paljenja su : zrak u sustavu goriva, filteri, ECT senzor, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, senzor tlaka na Rail-u, solenoid tlaka goriva, VT pumpa, EGr ventil, pad napona na pojedinim konektorima električne instalacije, ECU centrala, mehaničko stanje motora. Točan odgovor mogu dati nakon pregleda i dijagnostike motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES B CLASSA 180 CDI - SIVI DIM I MIRIS SAGORIJEVANJA

Datum objave: 02.07.2011 18:12:46
Slika
PITANJE:

Postovani, vlasnik sam Mercedesa B klase 180CDI model 2008.auto je preslo 190000km. U zadnja 2 mjeseca sam primetio sivkast dim iz predela motora i miris sagorjevanja.Ispod dizel pumpe sam video crne tragove vlazne(izgleda kao talog kafe)i nema nekakvog posebnog mirisa. To pada na cjev koja ide iz partikel filtera koja je vruca.kada taj talog padne na to mjesto pravi taj sivkasti dim i odgorjeva. To nisam primetio u voznji vec samo ponekad kad parkiram auto osjetim odgorjevanje i vidim malo sivkastog dima. Moje pitanje je odakle dolazi i sta moze praviti taj talog. jedan prijatelj koji se razumije oko toga mi je rekao da bih morao promjeniti visokotlacnu pumpu. Da li je to nesto opasno? Sa postovanjem i unapred zahvalan Zijo iz Norveske.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu što prije treba ispitati sustav za dobavu goriva . Dim koji vidite nastaje kada dizel gorivo curi iz visokotlačne pumpe ili iz cijevnih vodova za dovod goriva i kada to isto gorivo curi po vrućim dijelovima motora . Na taj način motor troši više goriva, motor može ostati bez snage, a vi udišete štetne plinove od goriva koje isparava. Zatražite mišljenje stručne osobe u servisu .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - PROBLEMI

Datum objave: 02.07.2011 18:04:29
Slika
PITANJE:

Opel astra 1,7dti 2000godiste, ovako pojavila mi je se na upali ali sada ne bas, turbina se cuje da radi ali nije doviljno.greska P0335 i P0400. radjen mi je remont motora i od tada mi auto ne lijepi kao prije na 2,4k obrtaja... dakle prije je lijepio na tim obrtajima kada se turbi sto bi to moglo biti... rekli su mi da je senzor protoka zraka isao sam uto da probam ali nije do njega... u voznji mi se zna ona zuta lampica upaliti ali nakon odredjenoga vremena se i ugasi... i bacuje mi ulje u vodu i stvara se gore mali talog. hladnjak ulja je majstor prepravio direktno ulje na ulje i voda na uvodu tako da t nemoze mijesati i mijenjan je diktung glave motora, ali i dalje ubaciva malo, salju me da idem negdje u opel kucu neke cahure dizne da treba promijeniti i da na njima mi to ubaciva ali nezz jelto istina da moze na njima to ubacivati.. zanima me gdje cu i sto da radim...

ODGOVOR:

Na vašem vozilu najprije morate ispitati i po potrebi urediti mehanički sustav motora ( kompresija, faza motora, ispušni sustav ) . Kada je mehaničko stanje motora zadovoljavajuće ispituje se ispravnost turbine i tlaka turbine. Na kraju se po potrebi kontrolira ispravnost : senzora radilice, senzora tlaka zraka, senzora tlaka goriva,regulatora količine goriva, dobavne pumpe, mjerača mase zraka, visokotlačne pumpe, diza, upravljačkog modula VT pumpe. Najbolje rješenje za Vas je da dijagnostiku motora povjerite stručnom i uglednom servisu . Nakon toga ćete znati što je neispravno i cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,3 DIZEL - ZAMJENA BOSCH PUMPE

Datum objave: 02.07.2011 17:52:30
Slika
PITANJE:

vec duze vrijeme bavim se mehanikom,imam opel omegu 2.3 diezel i interesujeme kako bi mogo promjeniti boschpumpu a da bi ponovo ponovo bila u istoj fazi.interesuje me da li ima neki poseban alat za faziranje boschpumpe.unaprijed zahvaljujem....

ODGOVOR:

Za promjenu visokotlačne pumpe ne treba nikakav specijalni alat . Međutim ako to niste nikada radili ne postoji ni teoretska mogućnost da istu ispravno uzubite da bude točno u fazi. Postupak je vrlo specifičan . Pojedini servisi radi toga šalju svoje mehaničare na stručni seminar gdje uz teoriju i praksu dolaze do spoznaje o takvim detaljima.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - PUCKETANJE I VIBRACIJE

Datum objave: 02.07.2011 17:50:29
Slika
PITANJE:

dobar dan gosp.Meic.Posdjedujem golf 4 tdi pd 85 kw 1999 god. danas sam primjetio da pri naglom davanju i oduzimanju gasa cujem pucketanje u predjelu prednjeg ljevog kotaca,to mi se desilo 10 puta za redom i odjedanput prestalo.mene zanima dali moze biti neki kvar mjenjaca ili neki 3 kvar.auto se dobro salta kvacilo odmah odvaja pri pustanju nikakvih problema osim tog puckanja.jedino sto osjatim je kada papucicu kvacila drzim napola pritisnutu osjetim blage vibrcije.Unaprjed hvala.

ODGOVOR:

Točan odgovor bih mogao dati nakon neposrednog uvida na vozilu. Mogući razlozi su : homokinetički zglob, dijelovi ovjesa . Mjenjač nije uzrok. Vibracije koje osjetite na pedali spojke mogu nastati na tanjurastoj opruzi potisne ploče spojke.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 D - KOČNICE

Datum objave: 02.07.2011 17:47:52
Slika
PITANJE:

Oprostite na smetnji gospodine Meiću,molila bih Vas ako mi možete reći koje ulje da sipam za servo,imam golfa III 1.9 D 93 god. i kako da mi muž osvježi prednje kočnice? unaprijed hvala

ODGOVOR:

Odgovarajuće ulje za volan je G 002 000 .  Prednje kočnice ili kočnice općenito se ne osvježavaju nego se servisiraju i popravljaju . Tom prilikom se rade svi potrebni radovi na njima a to su : zamjena disk pločica, zamjena kočnih papučica, zamjena diskova, zamjena ulja u kočnom sustavu . Ako treba radi dotrajalosti se mijenjaju i zadnji kočni bubnjevi te visokotlačne gumene cijevi kočnog sustava.  Neposrednim uvidom točno se vidi što treba a što ne treba mijenjati.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 -. GASI SE,PRESTAO RADITI SERVO,...

Datum objave: 02.07.2011 17:45:21
Slika
PITANJE:

Poštovanje, Imam vozilo Citroen C3 2003. godinu. Jucer se za vrijeme voznje(cca 70km/h) po Slavonskoj ulici u Zagrebu auto počeo gasiti - ugasio se u tri-četiri navrata. Naime kada se prvi puta ugasio prestao je raditi servo od volana(volan je sada tvrd), brzinomjer također više ne pokazuje brzinu... Temperatura se nije dizala, no vozilo i danas ima iste simptome.. Zanima me koja je moguća šteta na vozilu?, vaše stručno mišljenje koji djelovi su u kvaru? Vozilo je proie mjesec dana bilo na popravku alnasera, dali ovo sto se sada dogadja moze biti iz tog razloga? Hvala i lijepi pozdrav! Ivan

ODGOVOR:

Popravak elektropokretača ne treba povezivati sa sadašnjim problemima koje imate. Motor Vašega vozila se može ugasiti radi greške u sustavu za stvaranje iskre na svjećicama, radi sustava za dobavu goriva, radi sustva za upravljanje motorom u koji spada i električna instalacija. Ovoga časa bih Vam mogao nabrojiti tridesetak mogućih uzroka radi kojih se motor može ugasiti ali od toga na bi imali koristi. Nakon pregleda Vašega vozila točno bih utvrdio što je neispravno i predložio rješenje.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 CLD - STABILNOST VOZILA

Datum objave: 01.07.2011 16:04:41
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću,molio bih Vas da mi odgovorite na više pitanja u vezi Golfa III 1.9 CLD iz 93 god.,ako ste u mogućnosti!? Radi se o tome što kad ulazim u krivinu npr. pod 60 stupnjeva ne smijem ući preko 70 km/h jer dolazi do naglog nagnivanja skoro da se ne prevrnem,imao sam gume 175-70 R13 pa sam mislio da su mi one uske i da je zbog toga,zatim sam stavio gume 185-55 R15 i to se isto događa,stavio sam i sva 4 nova amortizera i opet,šta da radim? Iduće pitanje je u vezi toga što mi se u zadnje vrijeme u motoru čuje nešto poput onoga zvuka kad ventili "zveckaju",ali mi se budi sumnja u kutiju od zračnog filtera,pa me zanima dali može ta kutija biti,jer kad malo mičem kutiju taj zvuk se mijenja!? i zadnje pitanje je: dali u mjenječu treba biti ulja,ako da,gdje se sipa,koje ulje i kolika količina? Unaprijed velika hvala na odgovoru! S poštovanjem

ODGOVOR:

Osim guma i amortizera na stabilnost vozila utječu još : opruge ovjesa, pojedini dijelovi ovjesa ( selen blokovi, potporne spone, hvatišta ) , geometrija prednjeg i zadnjeg ovjesa. Pregledom vozla može se brzo vidjeti što je neispravno. Kutija filtera zraka može biti uzrok . U mjenjaču mora biti ulja . Kontrolni čep se nalazi iznad lijeve poluosovine. Količina ulja treba biti do nivoa čepa , ulje se mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,2 HDI - POKAZIVANJE BRZINE

Datum objave: 01.07.2011 15:58:26
Slika
PITANJE:

postovani gospodine,unaprijed zahvaljujem,ako nadjete vremena da odgovorite na moje pitanje.imam c5 2.2hdi 2001 god.160000 km.problem je sto mi u poslednje vrijeme kazaljka za pokazivanje brzine ne radi ispravno.bez obzira kojom brzinom vozim ona pokazuje nesto sasvm svoje.skace od nule do 110,pa pada ponovo na nulu bez obzira sto se auto krece.drugi problem je sto mi se sve cesce desava da auto ne mogu otkljucat daljinski,jednostavno nema nikakve reakcije,pa onda otkljucam manuelno ,pa se onda ukljuci alarm i onda ponovo daljinsko da se alarm iskljuci i auto upali bez problema.lijepi pozdrav,pero tunjic.

ODGOVOR:

Iz svih detalja koje ste naveli zaključak je da mogu postojati nekoliko neispravnosti i to : nedovoljno visoki napon kojega stvara alternator , akumulator, pad napona u električnoj instalaciji i na konektorima instrument ploče, davač impulsa za brzinomjer na mjenjaču, BSI računalo za komfornu elektroniku. Nakon dijagnostike motora mogao bih točno navesti što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA 1,6 i. - VIŠE NE NEDA UPALITI

Datum objave: 01.07.2011 15:55:10
Slika
PITANJE:

Poštovani ! Kao prvo odlični ste,stvarno zanimljiva stranica i može se pronači svašta . Evo mojeg pitanja SEAT CORDOBA 1,6 benzinac 1995 .Tokom vožnje crknuo iznenada i više se neda upaliti,vergla ali ne prime motor. S time da napominjem da mi ponekad nije htio upaliti odmah nego prime i odmah se ugasi. To se dešavalo u ljetnim mjesecima kad sam pritisnuo slučajno gas pa sam onda palil motor. međutim sad je crknuo i onda sam ga ponovo upalil i krenul nekoliko metara i opet crknul i više se neda upaliti. Hvala na odgovoru !

ODGOVOR:

Postoje tri osnovna razloga radi kojega motor Vašega vozila ne bi palio : mehanički, hidraulični, električni . Mehanički se odnosi na fazu motora i stanje kompresije. Hidraulički se odnosi na sustav dobave goriva a to su pumpa za gorivo, tlak goriva, injektori. Električni uzroci su : pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, električna instalacija, aktuatori, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, ECU centrala. Nakon dijagnostike motora točno bih mogao navesti što je neispravno i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN SAXO 1,5 D - SVE POŠPRICANO I MASNO

Datum objave: 01.07.2011 15:48:27
Slika
PITANJE:

Večer, evo sta mi se upravo desilo,(s obzirom da se ne razumijem u aute zamolit cu vas za savjet da mogu mirno spavat) osjetila sam blagi miris goriva u auto i nakon nekih 10 min mi se upalila kontrolna ploča i auto je stao,kad sam otvorila haubu sve je bilo pošpricano i masno od prepostavljam ulja,zatim sam provjerila ulje i nema nist,osim lokve ispod auta,auto vergla ali se nemoze upaliti. Radi se o Citroen Saxu dizel 97 god. Hvala

ODGOVOR:

U ovom slućaju kvar može biti veliki . Razlog tome je što motor ne možete upaliti . Treba posumnjati na oštećenje u samom motoru . Pregledom Vašega vozila u roku od 10 minuta može se odmah doći do saznanja koji kvar je u pitanju , oštećenje u motoru ili samo lakši kvar , oštećenje nekog brtvila motora.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - GLAVA MOTORA

Datum objave: 01.07.2011 15:44:23
Slika
PITANJE:

Postovani... Prije pola godine mi je otišla glava motora i otkad sam to promijenio auto mi je počelo trošit ulje i ispušta crni dim iz auspuha...pomozite ako mozete

ODGOVOR:

Ako je glava motora ispravno obrađena i ako su zamijenjene vodilice ventila, brtvila i ako je sve stručno ugrađeno tada uzrok nije glava motora nego klipni prstenovi . Obavite ispitivanje mehaničkog sustava motora i saznati ćete zašto motor troši ulje.

na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA 1,4 i. - PEDALA KUPLUNGA JE TVRDA

Datum objave: 01.07.2011 15:40:12
Slika
PITANJE:

zivio imao bi eno pitanje za vas,imam seat cordobo 1,4 benzin in nekaj je bilo narobe sa kuplungom padla je dol in majstor je gledo in reko da vilice v menjalniku nisu dobre in zajla in to mi zamenjo samo mi je zdej kuplunga trda in se bojim da nije kej narobe pa ce mi lahko pomagate s nasvetom unapred hvala

ODGOVOR:

Pedala spojke ( kuplunga ) postane tvrda kada je dotrajala ( istrošena ) spojka, kada je vodilica potisnog ležaja bez maziva, kada je neispravna komanda spojke ( kuplung sajla ) . Tražite svoga servisera da Vam obavi popravak kako bi pedala spojke opet bila normalna.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - OSTAO BEZ SNAGE, INDIKATOR TEMPERATURE DIVLJA

Datum objave: 01.07.2011 15:37:54
Slika
PITANJE:

Dobar dan! Mislim da je fantastično ovo što radite! Vozim Passat TDI, 101 KS iz 2002 godine. Kad sam putovao autocestom prema Rijeci u 5. brzini i sa nekih 120 km/h, na laganoj uzbrdici auto je odjednom izgubio snagu i morao sam stati na ugibalište. Ugasio sam ga i od tada sve normalno radi i ne gubi snagu, osim što indikator temperature motora "divlja". Popne se na 90 stupnjeva i tada u jednoj sekundi padne na 50 i tako ostane. katkad se uopće ne diže sa 50 stupnjeva. Kad padne na 50 u vožnji, upalim grijanje i puše vrući zrak (čuo sam negdje da je to test jel stvarno niska temperatura motora ili je kvar u indikatoru ili senzoru). Inače auto je redovito servisiran i radi odlično. Također je moj otac bez razloga dolio rashladne tekućine pa je razina iznad maksimuma. Jel i to može biti uzrok divljanju pokazivača temperature? Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Motor je mogao ostati bez snage radi brojnih razloga ( električni uzroci, sustav goriva, sustav za regulaciju tlaka turbine ) . Ako se to opet bude ponavljalo treba obaviti test motora i ispitivanje pojedinih komponenata na motoru. Uzrok čudnog ponašanja instrumenta za temperaturu je senzor temperature motora ili električna instalacija.Točan odgovor bih mogao dati nakon pregleda vozila.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,6 16V - ZRAČNOST U VOLANU

Datum objave: 01.07.2011 15:21:49
Slika
PITANJE:

Vozim vectru b 1.6 16v 2ooo.g. Problem je luft u volanu, odvoio sam kardan volana što povezuje stup i letvu volana i ćvrsto uhvatim doljnji dio stupa gdje sjeda kardan i pomicanjem volana lijevo desno imam taj luft. Što mjenjati ili reparirati u stupu volana? Hvala!

ODGOVOR:

Na stupu volana postoji još jedan križni zgkob , nazubljenje i jedan lažaj osovine volana . Kompletan sklop treba dobro pregledati ( svaki dio ) i otkriti ćete što je istrošeno . Kada to utvrdite odmah ćete znati što treba zamijeniti ili doraditi. Za Vaše vozilo potrebnih dijelova ima.

na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO 1,8 I.E. - ZAŠTO TRZA

Datum objave: 01.07.2011 15:16:16
Slika
PITANJE:

pozzzzzzzz.... imam fiata tipa 18i,e 1991god.. mozeli mi ko dati kakav savjet zasto auto trza kad vozim na vrhu gasa mjenjao sam senzor za temperaturu vode opet nista,, unapred hvala

ODGOVOR:

Najčešći uzroci trazanja su : svjećice, kablovi bibina, paljenje digiplex, tlak goriva, injektori, filteri, pojedini senzori motora , potenciomatar leptirastog ventila, MAP senzor, mjerač mase zraka, lanbda sonda, električna instalacija, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 SDI - NE MOŽE SE UGASITI KLJUČEM

Datum objave: 01.07.2011 19:29:55
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meiću. Šaljem vam po ne znam koji put ali ne odgovarate.Imam Vw polo 1.9 sdi, 1996. godina s prijeđenih 200 000 km i javili su mi se problemi. Auto ne mogu ugasiti na ključ. Kada okrenem ključ auto i dalje radi. Stvarno ne znam što se zbiva. Jedan automehaničar je rekao da je problem s bravicom ili elektroventilom. Pa sad... ne znam da li je u pravu ili ne? Molim vas odgovorite mi jel mi je hitna pomoć? Dali je nesto ozbiljno ili je navedeni kvar? Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Već sam odgovorio na Vaše pitanje ali ću odgovoriti opet ( možda nešto nije u redu s Vašim serverom ili računalom ) . Možda Vaše pitanje nije objavljeno jer je nemoguće objaviti sva pitanja koja pristižu u velikom broju. Navedeni kvar nije ozbiljan a neispravan može biti elektromagnetski ventil za zatvaranje dovoda goriva . U rijetkim slučajevima neispravna može biti i kontakt brava. Najprije provjerite elektromagnetski ventil .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 i. - POLUGENERALKA

Datum objave: 01.07.2011 15:19:06
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine meic.imam pitanje u vezi s motorom vw passat 1.8i 66kw,91god.radio sam polugeneralku 26.6.znaci prije par dana mjenjano je naravno karike,podizaci, leteci, brtvila,ventili.itd.i problem je u tome kad je auto hladan masina radi krasno ali kad se ugrije podizaci ulja ili ventili jako lupaju i ne gase se sve dok se ne ohladi.u servisu su rekli da pumpa ulja nije ispravna.ulja ima dovoljno.dal je to moguce?a prije toga kad nije rađena polugeneralka je bilo suprotno,kad je bio hladan jako su lupali a kad se ugrijal radio je savršeno jedino na velikim okretajima su se opet upalili al brzo su se stišali.ili se mozda treba neko vrijeme razradit.unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Podizači ventila lupaju kada je niski tlak ulja . Niski tlak ulja može biti radi : filtera ulja, radi pumpe za ulje , radi srednjeg ležaja pomoćne osovine u motoru, radi suženja uljnog kanala u bloku ili glavi motora, radi neispravnih podizača. Morate još jednom razmisliti da li postoji propust u montaži i sklapanju motora.

na vrh Povratak na vrh