Danas je: 27.02.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MAZDA 323 1,3 i. - MOTOR RADI, ALI NE KAKO BI TREBAO

Datum objave: 14.07.2011 21:48:32
Slika
PITANJE:

Evoga vozim Mazdu 323 1.3 motor.. 91 godište..moto ful dobro očuvan..Problem je jedino kad upalim motor radi ali ne kako bi trebao. Ugasi se nakon nekog vremena i kad vozim trokira ( gubi gas ). Trebam odgovor hitno. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Stručnim postupkom dijagnostike i ispitivanja na vozilu bez problema se može doći do saznanja o svim neispravnostima. Redoslijed ispitivanja je : mehanički sustav motora ( faza motora,  podešenost ventila, kompresija, zabrtvljenost usisnog kolektora ) , sustav dobave goriva ( tlak goriva, injektori, filteri, čistoća rezervoara, senzori motora, mjerač protoka, motorić minimuma , potenciometar gasa ) , suetav paljenja ( iskra na svjećicama, kablovi , bobina, predpaljenje, senzor radilice ) , ECU računalo motora. Sve navedeno može stvarati smetnje radi kojih motor ne može dobro raditi.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,4 16V

Datum objave: 14.07.2011 21:45:50
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić,obračam se Vama za pomoć.Vozim golfa 4. 1.4 16V 25 years 2001.god.Prilikom vožnje sa upaljenim klima uređajem i vožnjom na većim brzinama prilikom iznenadnih kočenja ili zaustavljanja obrtaji padaju na nulu i auto se gasi.To se dešava samo kad je upaljen klima uređaj.Kad vozim bez klime auto radi normalno.Molim Vas za Vaše stručno mišljenje.Pozdrav.

ODGOVOR:

Gašenje motora koje ste opisali ne bih odmah povezao s klima uređajem iako kompresor klime uzima veliku snagu motoru ( oko 4 KW ) . Uzrok gašenja treba tražiti u pojedinim neispravnostima u radu elektronskog sustava ubrizgavanja goriva i u sustavu paljenja. Navesti ću što sve može stvarati smetnje radi kojih se gasi motor. To su : tlak goriva, količina goriva na injektorima, filteri, aktuator minimuma, senzor položaja leptirastog ventila, nečist leptirasti ventil, EVAP ventil rezervoara, EGR ventil, injektori, senzor temperature motora, lambda sonda, mjerač mase zraka, senzor apsolutnog tlaka MAP , senzor temperature zraka IAT, propuštanje i falš zrak na usinom kolektoru, kompresija motora, električna instalacija i konektori ( pad napona ) , sustav paljenja, ECU centrala. Na žalost odgovor ne može biti jednostavniji  nego što sam napisao. Direktnim ispitivanjem na samom vozilu mogao bih točno utvrditi uzrok gašenja motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,8 i.- MOTOR OSTANE BEZ GORIVA

Datum objave: 14.07.2011 21:42:52
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam Audi a6, 2.8 1995 god. Upravo sam mijenjao pumpu goriva te nakon popravka teze pali, inače prije mjenjanja je palio na prvu. Problem je u tomu sto pri prvom paljenju duže vergla dok kad upali onda sve ok. Ustvrdili smo da se gorivo pod pritiskom vrati nazad u rezervoar te motor ostane bez goriva sve dok verglanjem pumpa goriva ne napumpa dovoljnju kolicinu goriva, otprilike pola sata od kad ga se ugasi.Mjenjali smo nepovratni ventil ali svejedno gorivo se vraca nazad. Servis je napravljen te je mjerena kompresija. Hvala

ODGOVOR:

Izmjerite tlak goriva . Isti mora biti kada je upaljen kontakt 3,8 do 4,2 bara . Kada se upali motor tlak goriva mora biti 3,3 do 3,7 bara. Ako to nije tako pozabavite se sustavom za dobavu goriva     ( pumpa goriva, filter goriva, rezervoar, cijevi dovoda goriva, regulator tlaka goriva, injektori ) .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - TURBINA ILI ....

Datum objave: 14.07.2011 19:13:09
Slika
PITANJE:

Poštovani,imam problem na passatu 2001.1.9 TDI di crveno 96kv 6b predjeni kilometri 310000 Km. Po kretanju je išao normalno, nakon predjenih 15km izgibio ja na snazi i vuči, na kontrolnoj tabli nije prikazivao nikakav kvar, pozvao sam više majstora i svi su mislili isto tj. da je turbinua u kvaru. Po dulasku u Livno, stao sam 15min. da potražim servis.Kad sam kretao auto je ponovo dobijo snagu i voču nekih 300 metara, kad sam došao na servis gdje su ga prikopčali na PC. imao ja neku grešku koju je majstor poništio, tad su majstori sumnjali da su crijeva u pitanju, nije dizao temp. nije dimijo, nivo ulja je bio isti. Kad sam stigao kući u B.Luku otišao sam na servis, tad su majstori pomoću PC utvrdili da je turbina u kvaru. Gdje su je skinulu i odnijeli u Užice-Srbija, na remont. Po dolasku majstor turbinu vraća na motor.Medjutim auto dobije na snazi i vuči do 300 metara, i ponov isti problem, nema vuče i snage. Sad se majstori bave nekim crijevima, vakumom, itd. gdje pronalaze da je neki senzor od pritiska turbine u kvaru. Da li je ovo bila još jedna majstorska prevara da je turbina u kvaru. MOLIM VAS ZA VAŠE MIŠLJENJE?? UNAPRIJD VAM HVALA!!!

ODGOVOR:

Turbina je rijetko kada uzrok iako može biti. U većem broju slučajeva je to sustav za regulaciju tlaka turbine a to su elektropneumatski ventili , ventil za rasterećenje WasteGate, senzor za tlak turbine. Prije odluke o popravku turbine trebalo je izmjeriti tlak turbine . Kada je tlak turbine veći od dozvoljenog upravljačko računalo motora smanjuje količinu goriva i na taj način smanjuje snagu motora .  Računalo to stanje prepoznaje kao potencijalnu opasnost za oštećenje motora i stavlja motor u rad s reduciranom snagom ( Safe Mode ) . Takav slučaj bi mogao biti i kod Vas.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,3 i. - GASI SE

Datum objave: 14.07.2011 19:10:12
Slika
PITANJE:

dragi gospon mejic javljam se po drugi put sa namerom da cete mi pomoci oko kvara ford fiesta 1300 kubika 1998 god benzin gase mi se kola kada iz vece brzine treba da smanjim u manju naprimer iz pete u drugu kola se ugase promenio sam motoric ler gasa kablove svecice uradjena dijagnostika sve je ok ali se on idalje gasi majstri mehanicari samo slezu ramenima niko nemoze da resi problem pa vas molim za pomoc hvala

ODGOVOR:

Vama je sigurno jasno da ja mogu samo prema Vašem opisu navesti moguće greške i potencijalne neispravnosti. Za točnu dijagnostiku i jasnu spoznaju što je neispravno potreban je direktan uvid i ispitivanje na samom vozilu. Navesti ću što sve treba ispitati u cilju otkrivanja kvara a to su : mehaničke neispravnosti ( faza motora, propuštanje na usisnom kolektoru, izrazito loša kompresija, velika emisija uljnih para prema usisnom kolektoru ) , filteri, nečist rezervoar, nečisti injektori, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, MAF senzor, niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, električna instalacija od motora do upravljačkog računala motora .

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - KOČNICE

Datum objave: 14.07.2011 19:08:16
Slika
PITANJE:

postovani,imam problem sa kocnicama u servisu su mi zamijenili nove kocnice ali nakon nekog vremena mi se desava da kada stisnem kocnicu trese i volan i kocnica...hvala

ODGOVOR:

Pojava vibracija prilikom kočenja može nastati radi mnogo razloga a najčešći uztoci su : diskovi, disk pločice, gume, felge, glavčina, kočna kliješta, hidraulički cilindri, glavčina, pogonske osovine.Prilikom ispitivanja i traženja uzroka vibracija , ni jedan od navedenih faktora se ne smije preskočiti ili zanemariti. Ispitajte sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,8 V6 - KLIMA

Datum objave: 14.07.2011 18:59:09
Slika
PITANJE:

Pozdrav...imam jedan problem koji već dugo ne mogu rješiti. Naime rječ je o klimi na pasatu 2001 godina,motor 2.8 V6 30V ,problem je u tome šta klima radi dok auto ne priđe 1100 okretaja i onda se ugasi,elekro magnet je novi,nanovo je napunjena,na dijagnostiki nema nijednu grešku VCDS,VAG COM,VAS. Neznam šta više da gledam na autu,bio bih vam zahvalan ako bi mi mogli pomoći. UNAPRIJED HVALA

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba gledati sve komponente sustava klime a to su : ekspanzioni ventil, dehidrator ( mijenja se prilikom servisa klima uređaja ) . U nekim slučajevima mogući uzrok je upravljačka elektronika sustava klime, kondenzator , stanje kompresora .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE CC 1,5 DCI- MUČI GA VRUĆINA

Datum objave: 14.07.2011 18:56:48
Slika
PITANJE:

imam renault megane cc iz 2007 godine, motor 1.5 dci, 105 KS, prešao 200.000 km bez ikakovih problema, auto radi bezprijekorno a problem je slijedeći: kad je motor hladan upali na prvi zub, zimi nema problema sa paljenjem a sada kad su velike vručine i auto se malo više ugrije neče da upali nego samo izvergla i ništa ali kad se digne hauba par minuta i kad se auto malo provjetri upali bez problema.

ODGOVOR:

Mogućih uzroka može biti više i zato treba ispitati  : prisutnost zraka u gorivu, nepovratni ventil za gorivo, filtere, senzor tlaka goriva, kontrolni solenoid za tlak goriva, mehaničko stanje motora, dize, visokotlačnu pumpu, senzor temperature motora, električnu instalaciju od motora do ECU centrale, djelomično začepljenje ispušnog sustava, senzor radilice.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - VIBRACIJA KOTAČA

Datum objave: 14.07.2011 18:53:27
Slika
PITANJE:

Dobar dan, imamo neki Hyundai accent benzinac, godište 1999 ili 2001 neznam točno. U toku vožnje tj. točno pri brzini od 80km/h desni prednji kotač počinje vibrirati primjetno. Na nižim i višim brzinama nema vibracija. Mislim da smo zamjeniti gumu no problem se ponovno pojavio. Hvala na savjetu.

ODGOVOR:

Vibracije koje ste spomenuli mogu nastati radi : gume, felge, homokinetičkog zgloba, glavčine, kočnog sustava ( kočna kliješta ) , poluosovina , pojedinih dijelova ovjesa. Neposrednim uvidom na vozilu može se točno otkriti uzrok.

na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 1,9 TDI - ZAMJENA FILTERA

Datum objave: 14.07.2011 18:51:25
Slika
PITANJE:

Pozz,vlasnik sam audi b4 1.9 TDI 90 ks,pa me zanima vaše mišljenje na koliko svakih kilometara se mjenjaju filteri (ulja,zraka,kabine,nafte)?

ODGOVOR:

Osnovna uloga filtera je zaštita motora, diza, ležajeva, vozača ( prašina ) . Radi toga se isti po pravilima struke mijenjaju jadnom godišnje ili svakih 10.000 do 15.000 km . Filteri se ne mijenjaju radi toga da Vam to bude trošak nego zato da motor što duže izdrži bez generalke . Naravno da Vi navedene filtere možete mijenjati po vlastitom nahođenju.

na vrh Povratak na vrh

VOLVO V40 1,8 - KABLOVI ZA SVJEĆICE

Datum objave: 14.07.2011 17:39:00
Slika
PITANJE:

koji kablovi svjećice odgovaraju za Volvo V40 1.8 GDI 90kw Pozdrav,prvo sve pohvale za vaš rad. Imam problem,auto mi oko 2000 obrtaja malo kao zatrza kada ubrzavam,majstor kaze da su vjerovatno kablovi od svjećica jer su 3 korozirala,nov set je skup,a imam 2 povoljne ponude pa me zanima da li odgovara sa Mitsubishi Carisme 1.6 16v ili Mitsubishi Eclipse 2.0 16v ? Ili mozda neki drugi motor ? Hvala :)

ODGOVOR:

S kablovima za svjećice ne možete svaštariti i improvizirati . Na Vaše vozilo treba staviti odgovarajuće kablove koji ne moraju biti originalni ali moraju biti točno odgovarajući . Takve kablove radi i firma Bosch i potpuno su isti kao i originalni.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 16V - KLIMA VEĆINOM NE RADI

Datum objave: 14.07.2011 17:30:20
Slika
PITANJE:

Radi se o Astri g 1.6 16w 1999. god. Imam problem sa klimom (ručna), nekada radi dobro a nekada ne, večinom ne. Onda kad radi često se isključuje i uključuje kompresor što se dosta osjeti u vožnji, imam osječaj da kad su veče temperature vani (iznad 32c) onda se uključuje, a ako su niže na početku se uključi i nakon desetak sekundi se isključi. U dosta slučajeva se nikako ne uključuje ni nakon stiskanja gumba za uključivanje. Napunjena je plinom točno koliko treba i sve ostalo što treba biti unutra, očiščena, tlakovi su dobri kad uspije radit(provjereno), mjenjan je senzor za tlak i ništa, dalje ima probleme. Direktno smo spajali kompresor da vidimo da li je možda on kriv ali on radi dok je spojen. MOLIM VAS VAŠ SAVJET? Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Vaše vozilo je staro 12 godina a isto toliko godina ima i sustav klima uređaja i zato treba sumnjati u sve dijelove i sklopove klima uređaja . Da li ste potpuno sigurni da su pojdini dijelovi ispravni ? To su dehidrator, kondenzator, ekspanzioni ventil, isparivač, kompresor . Uz to bi trebalo provjeriti slijedeće : kondenzator mora biti čist, ventilator na hladnjaku potpuno ispravan, dehidrator mora biti ispravan ( mijenja se svake dvije godine kada se radi i servis klima uređaja ), stanje pogonskog remena kompresora mora biti dobro, magnetska remenica kompresora mora raditi korektno, filter kabine mora biti čist , električna instalacija klima uređaja mora biti potpuno ispravna, kompresor potpuno ispravan, u sustavu klime mora biti točno određena količina ulja za kompresor, ekspanzioni ventil ispravan , tlačne cijevi ispravne, kompresor u dobrom stanju. Spomenuli ste da se ponekad ni nakon stiskanja tipke prekidača sustav ne uključuje . To ukazuje da postoji problem u protoku plina kroz sustav ili je problem u električnoj instalaciji .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,8 16V - AKO ZUPČASTI PRESKOČI?

Datum objave: 13.07.2011 22:59:29
Slika
PITANJE:

Poštovanje, vectra B 1.8 16v 1996 dali postoji mogučnost da se saviju ventili ako zupčasti remen preskoči?hvala

ODGOVOR:

Ako zupčasti remen preskoči više od tri zuba ventili se sigurno deformiraju .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 1,4 HDI - ZVUK PRI ZAKRETANJU VOLANA

Datum objave: 13.07.2011 21:51:13
Slika
PITANJE:

POštovani, nakon zamjene homokinetičkih zglobova,prednjih amortizera i opruga događa mi se da prilikom zakretanja volana u bilo koju stranu čujem zvuk sličan "španjanju" i ponekad lupkanje u prednjem dijelu.Zvuk se rijetko čuje iz vana no kao da se prenosi na pod vozila i tako ga čujem u vozilu.Tjekom vožnje se zvuk nečuje.Letvu volana sam zamjenio prije cca 80000km i nadam se da mi nije ponovno otišla. Odvezao sam ga kod majstora i on tvrdi da to nije ništa u što ja sumnjam obzirom da je to vezano sa volanom.Nadam se da će te me Vi riješiti dvojbi jer više nisam siguran što bi to moglo biti. Auto je C3 1.4HDi 2002g.

ODGOVOR:

Spomenuti zvuk može nastati na ležajevima kotača, na homokinetičkim zgolbovima, na pojedinim dijelovima ovjesa. Dođite do mena da točno utvrdim gdje i zašto nastaje opisani zvuk. Pregled vozila će za Vas biti besplatan.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,3 i. - NEMIRAN RAD MOTORA

Datum objave: 13.07.2011 22:23:52
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić! Imam škodu feliciju 1.3i 2001 god.Auto je u odličnom stanju,ima 80 tis.km,ali ima problem u radu motora.Kad radi u praznom hodu onda ima nemiran rad,skroz trza motor,gasio se na semaforu ali to su mi rješili na dijagnostici.Sada se negasi ali i dalje motor radi nemirno.Molim vas za stručan savjet.Hvala!

ODGOVOR:

 Na Vašemu vozilu bih trebao obaviti testiranje pojedinih komponenata i točno reći što je neispravno. Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, razvodni mehanizam, brtva usisne grane ) , filteri, senzor ECT, aktuator minimuma, EVAP ventil rezervoara, EGR ventil, nečisti injektori, lambda sonda, MAF senzor, MAP senzor, IAT senzor, električna instalacija, ECU centrala. Kao što vidite ima toga puno i baš zato treba najprije otkriti uzrok a nakon toga obaviti potreban popravak.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - SENZORI TEMPERATURE

Datum objave: 13.07.2011 22:21:44
Slika
PITANJE:

Prije svega Vas puno pozdravljam i želim da Vam se zahvalim na danim odgovorima, jer su mi pomogli da riješim neke probleme u vezi mog auta. Želim da Vas pitam još nešto, naime radi se Opel Vectri 2.0 di ´98 god. a u pitanju je temperatura koju pokazuje kazaljka na instrument ploči. Kazaljka od temperature prelazi u crveno i to veoma brzo, zaustavim vozilo,ventilator radi, motor normalno radi, ne izbacuje vodu , niti voda koliko sam mogao vidjeti ne ključa u posudi. Vi ste rekli da bi mogao biti u pitanju senzor temperature, pa Vas ja sada pitam ako mi možete odgovoriti, da li je to senzor rashladne tekućine ili neki drugi, i da i se on nalazi na hladnjaku kod termostata, i na njega ide džek sa strujom. Također da Vas pitam da li može biti davač,( nisam siguran da se tako zove, a nalazi se u blizini ovog prvog senzora temp.) na hladnjaku na koji ide samo žica sa stopicom a ne džek, jer kad se on skine kazaljka nikako ne radi. Budući da kazaljka ponekad bude stalno u redu, oko 90, šta bi moglo biti, molim vas pomozite. Još samo, da vas pitam u vezi termoprekidača, koji pali ventilator, da li se smije staviti neki koji ranije pali ventilator, 88 ili 90 stupnjeva, da li bi mu to bilo štetno, pošto ovaj pali na 92. Hvala i veliki pozdrav.

ODGOVOR:

Na glavi motora postoje dva senzora ili davača temperature , jedan se zove indikator temperature i obično ima jedan pin ili jednu žicu , drugi se zove ECT senzor ima dvije žice. Za Vas je interesantan ovaj s jednom žicom jer je povezan s instrumentom za temperaturu motora. Možete staviti na hladnjak termoprekidač koji ranije pali ventilator.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 i. - STRUGANJE U ZADNJEM DIJELU

Datum objave: 13.07.2011 21:48:22
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, Molim Vas za pomoć pri sljedećem problemu. Imam Peugeot 206, benzinski motor 1.4, 2006. godište, 55 kW. Prilikom vožnje, kad je auto u nekoj od brzina, na oko 2000 okretaja (primjetio sam i na 1000) u stražnjem dijelu vozila čuje se metalni zvuk, "struganje", nešto popust starog "pezejca" ali dosta glasnije. Kada se broj okretaja poveća, taj zvuk nestaje i postaje sasvim normalan. Prvo sam posumnjao u auspuh te otišao do mehaničara koji je postojeći zamijenio novim no zvuk je i dalje isti. Time smo ustanovili da se ne radi o problemu s auspuhom te smo vratili stari. Automehaničar nije siguran o čemu se radi, pa Vas molim za savjet ukoliko ga možete dati. Zahvaljujem unaprijed na odgovoru! Lijepi pozdrav!!!

ODGOVOR:

Zvuk koji ste opisali može nastati na pojedinim mjestima podvozja, zadnjeg mosta, sajli ručne, kočnica . Točan uzrok Vam mogu reći nakon pregleda Vašega vozila. Predlažem da dođete do mene kako bih točno vidio o čemu se radi . Naravno taj pregled bi za Vas bio besplatan.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 i. - KLIMA NE RADI, NE ZNAJU ŠTO JE UZRAK

Datum objave: 13.07.2011 22:11:08
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Audi A4 1995. godište 1.8 benzin, imam problem sa klimom naravno neradi tj. klima samo piri vrući zrak bez obzira bila upaljena ili ugašena, kada ju upalim promijeni se zvuk motora kao da radi no nemijenja se osim toga ništa, promijenio sam plin u klimi i hladnjak klime, bio sam kod nekoliko majstora pa čak i u ovlaštenom servisu u Osijeku i neznaju što je uzrok kvara pa Vas molim za pomoć. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Uzroci radi kojih ne radi klima uređaj mogu biti brojni . Naravno da točan odgovor mogu dati tek nakon neposrednog uvida na vozilu. Sada ću po logićnom redoslijedu nabrojiti koji su to sve razlozi radi kojih ne radi klima uređaj : nedovoljna količina freona R 134 a , tlačni senzor ( presostat ) , ekspanzioni ventil, dehidrator, kondenzator, tlačne cijevi, elektromagnetska remenica kompresora, kompresor klime, električna instalacija, komanda klima uređaja ( manuelni sustav ) , računalo klima uređaja ( automatski sustav ) . Problem ćete riješiti ako zatražite uslugu servisa koji može napraviti sve potrebno na klima sustavu.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,6 - PUCA ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 13.07.2011 21:40:56
Slika
PITANJE:

imam opel kadeta 1.6 ben 89g več dva puta u tri mjeseca mi puca zupčasti remen nerazumijem zašto kakav bi bio uzrok jer on španera nema pa onda neznam molim za odgovor unaprjed hvala

ODGOVOR:

Zupčasti remen može pucati radi slijedećih razloga : bilo koja blokada u motoru ili izvan motora ( blokirati može neki od ležajeva, pumpa za vodu, bregasta osovina ) , upad stranog tijela ispod zupčastog remena ( oštećen zaštitni poklopac zupčastog remena ) , neki netipični uzrok kojega treba istražiti direktno na motoru .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,0 i. - LAMPICA STOP

Datum objave: 13.07.2011 21:38:09
Slika
PITANJE:

Prvo da se zahvalim na prošlom brzom,i opširnom odgovoru u svezi nemogučnost paljenja motora,uz pomoć kojega sam riješio problem-alnaser!!!!U pitanju je isti auto Laguna 1,2.0 96g.Bez obzira kada,hladan-topal,ćim upalim klimu(automatska),upali mi se lampica STOP,i upozorenje za temperaturu vode,takodjer lampica!Rijetko kada mi se to isto upali bez klime,ali se dogadja prilikom malo duze voznje!Cak se zna dogadjati da se tijekom voznje ugase,pa opet upale upozorenja!!!!Ali vise onako blijede do gasenja,pa isto do paljenja!Klima inace kao takva radi savrseno,......S Poštovanjem!!!

ODGOVOR:

Lampica stop se najčešće pali kada nedostaje rashladne tekućine, kada nedostaje neke druge tekućine ili ulja, kada je temperatura motora nešto povišena , kada sustav kočenja nije potpuno ispravan, kada je nesipravan senzor za nivo tekućine u ekspanzionoj posudi, kada postoji greška na električnoj instalaciji . Nadam se da će pomoći informacije koje sam naveo.

na vrh Povratak na vrh