Danas je: 23.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - SINHRON DRUGE BRZINE

Datum objave: 02.07.2011 22:53:31
Slika
PITANJE:

dragi gospodine imam škodu octaviju 1.9 tdi 2006 g.100000 tkm. dešava mi se prilikom ubacivanja u drugu brzinu da zakrči pogotovo ako je vruća,molim vas da mi kažete šta bi moglo biti riješenje.unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Ako opisani zvuk čujete samo i opet samo kada šaltate u drugu brzinu uzrok je sinhron druge brzine. Sinhron je istrošen i ne obavlja svoju osnovnu i jedinu funkciju a to je zaustavljanje zupčanika druge brzine prije nego se obavi šaltanje . Za zamijeniti navedeni sinhron potrebno je demontirati mjenjač, rastaviti mjenjač i zamijeniti sinhron .

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 TDS E39 - PROKUHAO JE

Datum objave: 02.07.2011 22:45:46
Slika
PITANJE:

veliki pozdrav.vec sam vam pisao ali nisam dobio odgovor pa cu pokusat ponovo.imam bmw 525 tds e 39.digla mi se temparatura na auto putu prokuhao je.mjenjo sam novu vodenu pumpa termostat difntung glave brusenje glave.uvjek isto nekad mi digne temparaturu kad vozim 140 a nekad vozim i 190 normalno.na manjim brzinama normalna bude temp.ali mi nabija pritisak u bocu maximalno i u gornje crijevo a donje bude normalno.auto trosi ulje neki pola litre na 2000 km.skido sam termostat isto bude sve.vjeruj te mi da neznam vise sta da mjenjam pokusao sam da duvam u bocu a skidam donje crijevo sa hladnjaka normalno izlazi vazduh i voda mislim da hladnjak nije zastopan.molim vas ako znate jos nesto sto nisam napisao a moze bit problem da mi napisete bio bi vam beskrajno zahvalan.hvala

ODGOVOR:

Iz Vašega pisma sam zaključio da se motor Vašega vozila pregrijava i da u rashladnom sustavu nastaje veliki tlak . To se može događati radi slijedećih razloga ili neispravnosti : termostat ( Vi ste ga već ispitatli ) , hladnjak ( moguće začepljenje ) , cijevi rashladnog sustava, ventilator na hladnjaku ili visko spojka , brtva glave, glava motora . Glavu motora ste obrađivali , međutim razmislite da li su svi radovi na glavi motora napravljeni stručno i kvalitetno ( hidraulično ispitivanje glave radi mogućeg puknuća glave , kvalitetna obrada glave, ugradnja brtvila prve klase , novi vijci glave motora ) . Sve ovo što sam napisao zna svaki bolji automehaničar . Druga je stvar ako Vaše vozilo popravlja nestručnjak , onda se ne čudim što nakon popravka opet imate iste probleme s pregrijavanjem.

na vrh Povratak na vrh

SKODA SUPERB 1,9 TDI PD - PAPUČA KVAČILA PROPADA

Datum objave: 02.07.2011 22:40:11
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, lijepi pozdrav. Posjedujem Škodu Superb 2002. godinu, 1.9 tdi PD 130 KS, 145000 km, redovito servisirana. Radi se o sljedečem zadnjih par dana, cca 100 km, pojavio se problem da mi u toku vožnje-rada motora papućica kvačila zna "propasti" do pola pa čak i do skorog kraja predviđenog hoda, brzine mogu mijenjati no kada je niže papučica naravno kvačilo 2lovi" prije. Pa se nakon nekoliko trenutaka nevezano uz km ili broj brzine vrati u normalni položaj. Ili je u toku vožnje potkvačim vrhom cipela i povučem je u standardni položaj pa tako i ostane. Napominjem da brzine mijenjam bez problema te da auto vuče bez problema ( ne proklizava kvačilo). Ulje za hidrauliku kvačila u posudici od kočionog ulja ne nedostaje,ima ga dovoljno. Samo kvačilo je odzračeno. Molim Vas ako može lijek od čega bi se financijski jeftinije krenulo s popravcima ili ako već iz moje prezentacije možete reći otprilike u čemu bi bio kvar te kako ga otkloniti, recimo kod nekog majstora u "garaži". Naravno kao i svi zahvaljujem Vam unaprijed i želim Vam ugodan ostatak dana. Boris Jurešić.

ODGOVOR:

Postoje samo dva razloga radi kojih se pedala spojke ne vraća u prvobitni položaj. Prvi uzrok je povratna opruga na pedali spojke koja može biti oslabljena ili polomljena . Drugi razlog je glavni hidraulični cilindar komanda spojke . Na navedenom cilindru može nastati povećano trenje koje ometa da se klip vraća u poćetni položaj . Provjerite koji od navedenih uzroka je prisutan i obavite potrebnu doradu.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,0 HDI - UGRADNJA PLINA?

Datum objave: 02.07.2011 18:30:16
Slika
PITANJE:

Poštovani! da li je moguće ugraditi plin na vozilu Citren C5 2HDI,80kW, 2002.i, ako ta mogućnost postoji, da li se isplati? Sa zahvalnošću, srdačan pozdrav, tomislav

ODGOVOR:

Ugradnja plina u dizel motore je moguća i to se radi . Međutim to se isplati samo na velikim dizel motorima i vozilima gradskog prijevoza te na velikim šleperima koji troše mnogo goriva i rade mnogo kilometara . Dizel motor ne može raditi samo na plin nego istovremeno radi i na dizel gorivo . Omjer plina je do 30% a 70% je i dalje dizel gorivo.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - SUSTAV ABS

Datum objave: 02.07.2011 18:23:47
Slika
PITANJE:

Postovani! Nemam pitanje vezano za neki problem vec iz interesa o tome kako stvari funkcioniraju. Naime, zanima me detalj vezan za ABS. Jasan mi je osnovni princip rada ABS sustava. Zanima me ABS pumpa. Gdje se ona obicno nalazi, sto ju pokrece, struja, neka osovina preko remenja ili sam pritisak papucice? Pretpostavljam sam pritisak papucice, ali ako je tako onda me zbunjuje ono sto ljudi pricaju da ABS ide preko serva. Hvala!

ODGOVOR:

ABS sustav je dograđeni sustav na postojeći sustav kočnice . Servo uređaj ili pojačivač kočnice pripada klasičnom kočnom sustavu a ne ABS sustavu. Ispadom iz funkcije klasični kočni sustav funkcionira i dalje kao kod svih drugih vozila koji nemaju ABS. ABS sustav se sastoji od elektrohidrauličke ventilske grupe (  koja se još zove hidroagregat ) , od senzora na kotačima , od električne instalacije, od upravljačkog računala ABS-a . Pojam pumpe ne postoji iako netko tako misli . Na hidroagregat dolazi samo električno napajanje i instalacija koja je povezana s upravljačkim računalom ABS-a .

na vrh Povratak na vrh

LADA NIVA 1,7 KARBURATOR - ULOGA EGR VENTILA

Datum objave: 02.07.2011 18:27:42
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meić Imam ladu nivu 1.7 karburator verzija. Nema plin. Primjetio sam da mi je neispravan EGR ventil. Skinuo sam ga spojio na vakum (za njega vakum ide iz karburatora) i ne desava se nista ona polugica se ne miče. Ocito je otkazala membrana u njemu. Ovaj problem mogu rijesiti na dva nacina. 1. Imam doma ispusnu granu od starije lade koja na sebi nema EGR ventil. Nju jednostavno stavim umjesto ove sadasnje, zablokiram cjevcice vakuma na karburatoru i to je to. Nema nikakve elektronike koju treba varati da je EGR prisutan. Nista me ne kosta osim mozda nove brtve ispuha. 2. Mogu kupiti novi EGR ventil ugraditi ga i gotovo (eventualno ocistiti onu cjevcicu sto ide od EGR ventila u usisnu granu). Sad po vama koja opcija je bolja ukoliko zanemarimo ekolosku stranu. Vecina majstora kazu mi da ce mi auto ljepse ici i manje trositi ako izbacim EGR, kao disat ce punim plucima cistim zrakom i manje ce se začađiti. Negdje čitam da Egr osim ekologije ima ulogu da smanji temperature izgaranja (logicno ako vraca vec izgorjeli zrak) i da smanjuje potrosnju goriva. Ja cu postupiti kako mi vi kazete. Pozdrav.

ODGOVOR:

Dobro ste rekli da je jedina uloga EGR ventila da smanjuje temperaturt izgaranja u cilindru. Na taj način se smanjuje količina dišičnih oksida  NOx u ispušnim plinovima što pridonosi u pozitivnom smislu Vašoj neposrednoj okolini . Ako ste u srcu barem malo zeleni ugraditi ćete novi EGR ventil a ukoliko razmišljate ekonomično i subjektivno blokirati ćete funkciju EGR ventila . Sjetite se ona izreke : Misli globalno, djeluj lokalno.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 2,0 DITD - ULJE OKO EGR VENTILA

Datum objave: 02.07.2011 18:19:03
Slika
PITANJE:

Poštovani, na mazdi 323 f, 2003. godište, 2,0 ditd, prilikom vožnje iznad 2500 okretja, pojavljuje se plavičasti dim. Dim se pojavljuje samo kod stiskanja gasa iznad navedenih okretaja. Nadalje, primjetio sam da oko EGR ventila propušta manju količinu ulja. Auto normalno radi, ubrzava i ne troši ulja. Molim Vas za savjet.

ODGOVOR:

Dim koji ste spomenuli nastaje od ulja koje izgara u cilindrima . Mogući uzroci su : vodilice ventila, istrošenje ležajeva turbine, klipni prstenovi . Ulje koje vidite oko EGR ventila dolazi iz oduška od ulja ili iz turbine. Obavite pregled mehaničkog sustava motora i turbine.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 CDTI - TEŠKO PALI

Datum objave: 02.07.2011 18:16:08
Slika
PITANJE:

Poštovani, imamo Opel Astru 1.7 cdti iz 2006 god.sa 126 000 km teško pali kad odstoji (vrti ali ne prima odmah) i gubi antifriz(u servisu su rekli da su grijači,dizne,tlakovi...ok) u čemu je problem

ODGOVOR:

Modući uzroci otežanog paljenja su : zrak u sustavu goriva, filteri, ECT senzor, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, senzor tlaka na Rail-u, solenoid tlaka goriva, VT pumpa, EGr ventil, pad napona na pojedinim konektorima električne instalacije, ECU centrala, mehaničko stanje motora. Točan odgovor mogu dati nakon pregleda i dijagnostike motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES B CLASSA 180 CDI - SIVI DIM I MIRIS SAGORIJEVANJA

Datum objave: 02.07.2011 18:12:46
Slika
PITANJE:

Postovani, vlasnik sam Mercedesa B klase 180CDI model 2008.auto je preslo 190000km. U zadnja 2 mjeseca sam primetio sivkast dim iz predela motora i miris sagorjevanja.Ispod dizel pumpe sam video crne tragove vlazne(izgleda kao talog kafe)i nema nekakvog posebnog mirisa. To pada na cjev koja ide iz partikel filtera koja je vruca.kada taj talog padne na to mjesto pravi taj sivkasti dim i odgorjeva. To nisam primetio u voznji vec samo ponekad kad parkiram auto osjetim odgorjevanje i vidim malo sivkastog dima. Moje pitanje je odakle dolazi i sta moze praviti taj talog. jedan prijatelj koji se razumije oko toga mi je rekao da bih morao promjeniti visokotlacnu pumpu. Da li je to nesto opasno? Sa postovanjem i unapred zahvalan Zijo iz Norveske.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu što prije treba ispitati sustav za dobavu goriva . Dim koji vidite nastaje kada dizel gorivo curi iz visokotlačne pumpe ili iz cijevnih vodova za dovod goriva i kada to isto gorivo curi po vrućim dijelovima motora . Na taj način motor troši više goriva, motor može ostati bez snage, a vi udišete štetne plinove od goriva koje isparava. Zatražite mišljenje stručne osobe u servisu .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - PROBLEMI

Datum objave: 02.07.2011 18:04:29
Slika
PITANJE:

Opel astra 1,7dti 2000godiste, ovako pojavila mi je se na upali ali sada ne bas, turbina se cuje da radi ali nije doviljno.greska P0335 i P0400. radjen mi je remont motora i od tada mi auto ne lijepi kao prije na 2,4k obrtaja... dakle prije je lijepio na tim obrtajima kada se turbi sto bi to moglo biti... rekli su mi da je senzor protoka zraka isao sam uto da probam ali nije do njega... u voznji mi se zna ona zuta lampica upaliti ali nakon odredjenoga vremena se i ugasi... i bacuje mi ulje u vodu i stvara se gore mali talog. hladnjak ulja je majstor prepravio direktno ulje na ulje i voda na uvodu tako da t nemoze mijesati i mijenjan je diktung glave motora, ali i dalje ubaciva malo, salju me da idem negdje u opel kucu neke cahure dizne da treba promijeniti i da na njima mi to ubaciva ali nezz jelto istina da moze na njima to ubacivati.. zanima me gdje cu i sto da radim...

ODGOVOR:

Na vašem vozilu najprije morate ispitati i po potrebi urediti mehanički sustav motora ( kompresija, faza motora, ispušni sustav ) . Kada je mehaničko stanje motora zadovoljavajuće ispituje se ispravnost turbine i tlaka turbine. Na kraju se po potrebi kontrolira ispravnost : senzora radilice, senzora tlaka zraka, senzora tlaka goriva,regulatora količine goriva, dobavne pumpe, mjerača mase zraka, visokotlačne pumpe, diza, upravljačkog modula VT pumpe. Najbolje rješenje za Vas je da dijagnostiku motora povjerite stručnom i uglednom servisu . Nakon toga ćete znati što je neispravno i cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,3 DIZEL - ZAMJENA BOSCH PUMPE

Datum objave: 02.07.2011 17:52:30
Slika
PITANJE:

vec duze vrijeme bavim se mehanikom,imam opel omegu 2.3 diezel i interesujeme kako bi mogo promjeniti boschpumpu a da bi ponovo ponovo bila u istoj fazi.interesuje me da li ima neki poseban alat za faziranje boschpumpe.unaprijed zahvaljujem....

ODGOVOR:

Za promjenu visokotlačne pumpe ne treba nikakav specijalni alat . Međutim ako to niste nikada radili ne postoji ni teoretska mogućnost da istu ispravno uzubite da bude točno u fazi. Postupak je vrlo specifičan . Pojedini servisi radi toga šalju svoje mehaničare na stručni seminar gdje uz teoriju i praksu dolaze do spoznaje o takvim detaljima.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - PUCKETANJE I VIBRACIJE

Datum objave: 02.07.2011 17:50:29
Slika
PITANJE:

dobar dan gosp.Meic.Posdjedujem golf 4 tdi pd 85 kw 1999 god. danas sam primjetio da pri naglom davanju i oduzimanju gasa cujem pucketanje u predjelu prednjeg ljevog kotaca,to mi se desilo 10 puta za redom i odjedanput prestalo.mene zanima dali moze biti neki kvar mjenjaca ili neki 3 kvar.auto se dobro salta kvacilo odmah odvaja pri pustanju nikakvih problema osim tog puckanja.jedino sto osjatim je kada papucicu kvacila drzim napola pritisnutu osjetim blage vibrcije.Unaprjed hvala.

ODGOVOR:

Točan odgovor bih mogao dati nakon neposrednog uvida na vozilu. Mogući razlozi su : homokinetički zglob, dijelovi ovjesa . Mjenjač nije uzrok. Vibracije koje osjetite na pedali spojke mogu nastati na tanjurastoj opruzi potisne ploče spojke.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 D - KOČNICE

Datum objave: 02.07.2011 17:47:52
Slika
PITANJE:

Oprostite na smetnji gospodine Meiću,molila bih Vas ako mi možete reći koje ulje da sipam za servo,imam golfa III 1.9 D 93 god. i kako da mi muž osvježi prednje kočnice? unaprijed hvala

ODGOVOR:

Odgovarajuće ulje za volan je G 002 000 .  Prednje kočnice ili kočnice općenito se ne osvježavaju nego se servisiraju i popravljaju . Tom prilikom se rade svi potrebni radovi na njima a to su : zamjena disk pločica, zamjena kočnih papučica, zamjena diskova, zamjena ulja u kočnom sustavu . Ako treba radi dotrajalosti se mijenjaju i zadnji kočni bubnjevi te visokotlačne gumene cijevi kočnog sustava.  Neposrednim uvidom točno se vidi što treba a što ne treba mijenjati.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 -. GASI SE,PRESTAO RADITI SERVO,...

Datum objave: 02.07.2011 17:45:21
Slika
PITANJE:

Poštovanje, Imam vozilo Citroen C3 2003. godinu. Jucer se za vrijeme voznje(cca 70km/h) po Slavonskoj ulici u Zagrebu auto počeo gasiti - ugasio se u tri-četiri navrata. Naime kada se prvi puta ugasio prestao je raditi servo od volana(volan je sada tvrd), brzinomjer također više ne pokazuje brzinu... Temperatura se nije dizala, no vozilo i danas ima iste simptome.. Zanima me koja je moguća šteta na vozilu?, vaše stručno mišljenje koji djelovi su u kvaru? Vozilo je proie mjesec dana bilo na popravku alnasera, dali ovo sto se sada dogadja moze biti iz tog razloga? Hvala i lijepi pozdrav! Ivan

ODGOVOR:

Popravak elektropokretača ne treba povezivati sa sadašnjim problemima koje imate. Motor Vašega vozila se može ugasiti radi greške u sustavu za stvaranje iskre na svjećicama, radi sustava za dobavu goriva, radi sustva za upravljanje motorom u koji spada i električna instalacija. Ovoga časa bih Vam mogao nabrojiti tridesetak mogućih uzroka radi kojih se motor može ugasiti ali od toga na bi imali koristi. Nakon pregleda Vašega vozila točno bih utvrdio što je neispravno i predložio rješenje.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 CLD - STABILNOST VOZILA

Datum objave: 01.07.2011 16:04:41
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću,molio bih Vas da mi odgovorite na više pitanja u vezi Golfa III 1.9 CLD iz 93 god.,ako ste u mogućnosti!? Radi se o tome što kad ulazim u krivinu npr. pod 60 stupnjeva ne smijem ući preko 70 km/h jer dolazi do naglog nagnivanja skoro da se ne prevrnem,imao sam gume 175-70 R13 pa sam mislio da su mi one uske i da je zbog toga,zatim sam stavio gume 185-55 R15 i to se isto događa,stavio sam i sva 4 nova amortizera i opet,šta da radim? Iduće pitanje je u vezi toga što mi se u zadnje vrijeme u motoru čuje nešto poput onoga zvuka kad ventili "zveckaju",ali mi se budi sumnja u kutiju od zračnog filtera,pa me zanima dali može ta kutija biti,jer kad malo mičem kutiju taj zvuk se mijenja!? i zadnje pitanje je: dali u mjenječu treba biti ulja,ako da,gdje se sipa,koje ulje i kolika količina? Unaprijed velika hvala na odgovoru! S poštovanjem

ODGOVOR:

Osim guma i amortizera na stabilnost vozila utječu još : opruge ovjesa, pojedini dijelovi ovjesa ( selen blokovi, potporne spone, hvatišta ) , geometrija prednjeg i zadnjeg ovjesa. Pregledom vozla može se brzo vidjeti što je neispravno. Kutija filtera zraka može biti uzrok . U mjenjaču mora biti ulja . Kontrolni čep se nalazi iznad lijeve poluosovine. Količina ulja treba biti do nivoa čepa , ulje se mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,2 HDI - POKAZIVANJE BRZINE

Datum objave: 01.07.2011 15:58:26
Slika
PITANJE:

postovani gospodine,unaprijed zahvaljujem,ako nadjete vremena da odgovorite na moje pitanje.imam c5 2.2hdi 2001 god.160000 km.problem je sto mi u poslednje vrijeme kazaljka za pokazivanje brzine ne radi ispravno.bez obzira kojom brzinom vozim ona pokazuje nesto sasvm svoje.skace od nule do 110,pa pada ponovo na nulu bez obzira sto se auto krece.drugi problem je sto mi se sve cesce desava da auto ne mogu otkljucat daljinski,jednostavno nema nikakve reakcije,pa onda otkljucam manuelno ,pa se onda ukljuci alarm i onda ponovo daljinsko da se alarm iskljuci i auto upali bez problema.lijepi pozdrav,pero tunjic.

ODGOVOR:

Iz svih detalja koje ste naveli zaključak je da mogu postojati nekoliko neispravnosti i to : nedovoljno visoki napon kojega stvara alternator , akumulator, pad napona u električnoj instalaciji i na konektorima instrument ploče, davač impulsa za brzinomjer na mjenjaču, BSI računalo za komfornu elektroniku. Nakon dijagnostike motora mogao bih točno navesti što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA 1,6 i. - VIŠE NE NEDA UPALITI

Datum objave: 01.07.2011 15:55:10
Slika
PITANJE:

Poštovani ! Kao prvo odlični ste,stvarno zanimljiva stranica i može se pronači svašta . Evo mojeg pitanja SEAT CORDOBA 1,6 benzinac 1995 .Tokom vožnje crknuo iznenada i više se neda upaliti,vergla ali ne prime motor. S time da napominjem da mi ponekad nije htio upaliti odmah nego prime i odmah se ugasi. To se dešavalo u ljetnim mjesecima kad sam pritisnuo slučajno gas pa sam onda palil motor. međutim sad je crknuo i onda sam ga ponovo upalil i krenul nekoliko metara i opet crknul i više se neda upaliti. Hvala na odgovoru !

ODGOVOR:

Postoje tri osnovna razloga radi kojega motor Vašega vozila ne bi palio : mehanički, hidraulični, električni . Mehanički se odnosi na fazu motora i stanje kompresije. Hidraulički se odnosi na sustav dobave goriva a to su pumpa za gorivo, tlak goriva, injektori. Električni uzroci su : pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, električna instalacija, aktuatori, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, ECU centrala. Nakon dijagnostike motora točno bih mogao navesti što je neispravno i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN SAXO 1,5 D - SVE POŠPRICANO I MASNO

Datum objave: 01.07.2011 15:48:27
Slika
PITANJE:

Večer, evo sta mi se upravo desilo,(s obzirom da se ne razumijem u aute zamolit cu vas za savjet da mogu mirno spavat) osjetila sam blagi miris goriva u auto i nakon nekih 10 min mi se upalila kontrolna ploča i auto je stao,kad sam otvorila haubu sve je bilo pošpricano i masno od prepostavljam ulja,zatim sam provjerila ulje i nema nist,osim lokve ispod auta,auto vergla ali se nemoze upaliti. Radi se o Citroen Saxu dizel 97 god. Hvala

ODGOVOR:

U ovom slućaju kvar može biti veliki . Razlog tome je što motor ne možete upaliti . Treba posumnjati na oštećenje u samom motoru . Pregledom Vašega vozila u roku od 10 minuta može se odmah doći do saznanja koji kvar je u pitanju , oštećenje u motoru ili samo lakši kvar , oštećenje nekog brtvila motora.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - GLAVA MOTORA

Datum objave: 01.07.2011 15:44:23
Slika
PITANJE:

Postovani... Prije pola godine mi je otišla glava motora i otkad sam to promijenio auto mi je počelo trošit ulje i ispušta crni dim iz auspuha...pomozite ako mozete

ODGOVOR:

Ako je glava motora ispravno obrađena i ako su zamijenjene vodilice ventila, brtvila i ako je sve stručno ugrađeno tada uzrok nije glava motora nego klipni prstenovi . Obavite ispitivanje mehaničkog sustava motora i saznati ćete zašto motor troši ulje.

na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA 1,4 i. - PEDALA KUPLUNGA JE TVRDA

Datum objave: 01.07.2011 15:40:12
Slika
PITANJE:

zivio imao bi eno pitanje za vas,imam seat cordobo 1,4 benzin in nekaj je bilo narobe sa kuplungom padla je dol in majstor je gledo in reko da vilice v menjalniku nisu dobre in zajla in to mi zamenjo samo mi je zdej kuplunga trda in se bojim da nije kej narobe pa ce mi lahko pomagate s nasvetom unapred hvala

ODGOVOR:

Pedala spojke ( kuplunga ) postane tvrda kada je dotrajala ( istrošena ) spojka, kada je vodilica potisnog ležaja bez maziva, kada je neispravna komanda spojke ( kuplung sajla ) . Tražite svoga servisera da Vam obavi popravak kako bi pedala spojke opet bila normalna.

na vrh Povratak na vrh