Danas je: 19.12.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SKODA FAVORIT 1,3 1991 - IZBACUJE GORIVO NA AUSPUH

Datum objave: 11.07.2011 17:57:52
Slika
PITANJE:

Pozdrav...hvala vam na savjetu koji ste mi dali za skodu favorit 91.god.1.3 benzin...uklonio sam kvar,medjutim sad mi na auspuh izbacuje gorivo i opet mi je slabija vuca u auta...unaprijed hvala

ODGOVOR:

Niste otklonili kvar ako Vam na auspuh izbacuje gorivo. To se događa radi prevelike količine goriva koja ulazi u motor . Uzroci : senzor temperature motora, MAP senzor, IAT senzor, potenciometar leptirastog ventila, mjerač mase zraka, tlak goriva, injektori, filteri, lambda sonda, sustav za stvaranje iskre na svjećicama.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - KAD STISNEM KOČNICU PADNU OKRETAJI

Datum objave: 11.07.2011 17:53:29
Slika
PITANJE:

pozdrav,imam lagunu 2001 g,u toku voznje kad stisnem kocnicu spadnumi obrtaji ispod normalnog,cim pustim kocnicu vrati se na normalu.unaprjed hvala.

ODGOVOR:

Vaše vozilo sigurno ima benzinski motor . Mogući uzroci radi kojih pada broj okretaja motora su : neispravan servo uređaj kočnice, neispravan nepovratni ventil između usisne grane i servo uređaja, neispravna vakum cijev servo uređaja. Provjerite sve što sam spomenuo.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT - NE PUNI AKUMULATOR

Datum objave: 10.07.2011 23:36:11
Slika
PITANJE:

dragi mehanicaru pomozi!! imam ford eskort 83 godiste od skoro ga imam al mu je problem sto nepuni akumulator aa nekad poni akumulator je nov al se isprazni!! i kad ga napunim radi sve ok ali u voznji kada kocim i zaustavljam se stisnem kvaclo auto se ugasi? i pokusam ga zavrglat nece da upali skinem crjevo od goriva s pumpe od goriva i stavim prst dok vergla i smaknem prst on upali stavim crjevo i radi al opet nakom par kilometara pri stajanju se ugasi?? hvala unaprjed!

ODGOVOR:

Prvo što morate napraviti jest alternator koji nije ispravan i ne stvara struju koja je potrebna za punjenje akumulatora i za opskrbu strujom drugih dijelova vozila. Najčešće neispravnosti alternatora su : četkice, regulator napona, klizni kolutovi , diode . Uzrok gašenja vozila također može biti alternator jer nema dovoljno napona za funkcioniranje pojedinih senzora motora, davača impulsa, pojedinih aktuatora. Ostali uzroci radi kojih se može gasiti motor su : niski tlak goriva, filteri, injektori, propuštanje na brtvi usisnog kolektora , senzor temperature motora, motorić minimuma, senzor tlaka zraka u usisnoj grani, loše mehaničko stanje motora, električna instalacija od motora do upravljačke centrale motora, loše svjećice, kablovi bobina. Najbolje bi bilo da popravak povjerite stručnoj osobi ili servisu s preporukom.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI-KOČNICE

Datum objave: 10.07.2011 23:31:50
Slika
PITANJE:

Nasao sam vas slucajo preko interneta imam jedno pitanje na autu sam promjenio diskove misleci da mi se volan trese u toku voznje zbog diskova i disk plocica na kraju je ispalo felge su mi krive promjenim felge i gume na njima sad se ne trese u toku voznje vec pri kocenju mislim da uradim spuru al volan je odlicno centriran i precizan sad nije mi jasno u cemu je problem jer sve sto je moglo da se promjeni promjenilo se hvala na pomoci i lijep pozdrav i Sarajeva

ODGOVOR:

Uz sve radove koje ste napravili još treba provjeriti stanje kočnih kliješta, nosača kočnih kliješta, hidraulike kočnica ( klipovi cilindri ) . Nakon ovoga ostaju još pogonske osovine, ovjesi, transmisija.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III VR 6 - ABS

Datum objave: 10.07.2011 23:26:24
Slika
PITANJE:

Pozz..imam golf 3 VR6 u pitanju je problem sa abs-om,sija mi lampica od abs-a i obloge kocnica na satu..e sad otisao sam na dijagnostiku i rekli su mi da je u pitanju senzor na prednjem levom tocku.Na auto dati sam nasao vrednosti otpora senzora koje kad sam sa unimerom probao moj senzor sasvim se slazu..koji bi kvar mogao biti??

ODGOVOR:

Senzor ABS-a koji ste spomenuli ne možete ispitati tako da mjerite električni otpor. Senzori na kotačima se ispituju osciloskopom jer se tada vidi naponska i vremenska baza senzora. Najbolje ispitivanje je u vožnji i tada svi senzori moraju imati isti signal na osciloskopu . Ostale moguće greške su : električna instalacija i konektori, ležaj kotača ( promjenjiva zračnost između senzora i rotofonike na ležaju ili glavčini ) , hidroagregat, računalo ABS_a .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI- ŠKRIPANJE I LUPKANJE

Datum objave: 10.07.2011 23:18:51
Slika
PITANJE:

Posjedujem Audi A4 2003 g 1.9 tdi 131 ks. 165 000 km Uprednjem desnom kotaču čuje se neko lagano škripanje i lupkanje kod lagane vožnje(do 50 km/h),koje se povećanjem brzine izgubi ili se vrlo malo čuje.Kad je auto ugašen kod laganog njihanj čuje se škripa ispod desnog blatobrana(najviše oko amortizera).Auto nema lufta na volanu,neškripi i ne lupka kad prelazim preko ležećih policajaca.Imam neku sumnju u amortizer (možda neka guma amortizera ili ležaj amort.). Nigdje drugdje nema nikakvih škripavih i lupkajućih zvukova ni lijevo naprijed ni nazad. Molim za savjet i nadam se Vašem odgovoru.

ODGOVOR:

Zvuk koji čujete može nastati na sponama ovjesa, na selen blokovima ovjesa , na kuglastim zglobovima, na krajniku spone volana, na aksijalnom ležaju amortizera . Neposrednim uvidom na vozilu nije teško točno locirati mjesto škripanja i utvrditi koji dio škripi.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO - UDARAC U IVIČNJAK

Datum objave: 10.07.2011 23:16:17
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić. U pitanju je auto Ford Mondeo 2004 godište. Pretrpio sam udarac u ivičnjak trotoara u prvi desni točak. Poslije toga imam blago otežano motanje volana u desnu stranu. Mijenjao sam gume i uradio reglažu trapa kod majstora (ručna). Auto nigdje ne vuče, ali je prilikom vožnje osjetno teže motanje u desno što mi smeta prilikom vožnje. Molim Vas za vaše mišljenje. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Posljedice udarca koji ste opisali su deformacija letve volana . To je razlog radi kojega volan ide teže. To ne smijete ostaviti tako nego dovesti u ispravno stanje.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 - ŠTO ZNAČI PD

Datum objave: 10.07.2011 23:12:25
Slika
PITANJE:

kupujem auto,konkretno audi a3 03.-04. god, pa me zanima koji je motor bolji 1.9 tdi ili 2.0 tdi?? kazu da je 2.0 losiji zbog dizni kaj odlaze itd? i zanima me 1.9 TDI PD,sto konkretno znaci taj PD i kakvi su to motori?? hvala najljepsa

ODGOVOR:

Bolji izbor je 1,9 TDI PD jer je nešto kvalitetniji. PD znači pumpe dize ( diza je ujedno i pumpa ) . Svaki cilindar ima svoju PD . Prije kupnje preporučujem stručni pregled vozila.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 B4 1,9 TDI- POTROŠNJA ULJA JE PREVELIKA

Datum objave: 10.07.2011 23:08:58
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić.Imam audi 80 b4 1.9 tdi 1993 god.Kupio sam ga prije mjesec dana.Auto je u dobrom stanju ali nakon evo kratke vožnje ustanovio sam da troši ulje.Na 500 pređenih kilometara potrošio je 0,5l ulja.Auto pali super (sačekam da se ugasi lampica od abs-a onda palim,tako pali odmah).Nema plavog ni bjelog dima,samo crni dim.Prošli vlasnik je rekao da je stavio ulje INA DELTA SINT.Molim vas za savjet dali taj auto mora trošiti toliko ulja ili su motor ili turbina u pitanju?Ako je nešto dali su skupi popravci?

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je prevelika . Na Vašem vozilu treba napraviti test motora i utvrditi kako motor troši ulje . To se može događati na tri načina i to : kroz vodilice ventila, kroz turbinu, kroz klipne prstenove. Najeftiniji popravak je ako treba demontirati glavu motora i zamijeniti vodilice ventila a najskuplji je ako treba mijenjati klipne prstenove ili brusiti cilindre .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A170 CDI- INTEGRALNA PLOČA MJENJAČA

Datum objave: 10.07.2011 23:06:13
Slika
PITANJE:

Poštovani; Posjedujem mercedes A170 cdi 2002 godište. Auto je sa automatskim mjenjačem i kada je hladan mora se čekati 2-3 minute da bi kada ubacim u rikverc prihvatio inače ako ranije ubacim auto se gasi, ne može da prihvati gas odnosno da ubaci u brzinu. Kada je auto zagrijano sve je ok. Kada se ugasi očita grešku (integralna ploča mjenjača). Ulje je mjenjano skoro. Molim Vas za Vaše mišljenje šta je najbolje. Pozdrav.

ODGOVOR:

Upravljačko računalo motora i upravljačko računalo mjenjača su povezani . Kada postoji greška u sustavu mjenjača događa se i ovo što ste Vi opisali . Integralna ploča mjenjača je elektronski sklop na kojem postoji greška koju ste naveli. Moguća greška je puknuće hladnog lema i prekid strujnog kruga. Zagrijavanjem mjenjača a na taj način i integralne ploče profunkcionira strujni krug koji je do tada bio u prekidu. Rješenje je zamjena ili popravak integralne ploče ( ako je to moguće).

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 147 - KAD KONTAKT STOJI VIŠE OD 20 S, NE PALI

Datum objave: 09.07.2011 18:45:26
Slika
PITANJE:

Posjedujem alfu 147 1.6ts 2003. Desava se da kad kontakt stoji vise od 20sek. Auto ne pali ..moras iskljucit kontak i ponoviti radnju s time da odradis odmah paljenje ili u roku od 15sek. Onda pali bez problema..sto joj bi? Zasto ne pali ako cekas recimo da se pogase sve lampice na ploci? Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Kada kontakt stoji upaljen duže nego je predviđeno računalo motora to prepoznaje kao grešku i blokira sustav za paljenje motora . Ponovnim gašenje i nakon toga pravovremenim paljenjem sustav se resetira i motor normalno pali. Ne morate čekati da se pogase sve lampice , možete odmah paliti motor.

na vrh Povratak na vrh

VW VENTO 1,9 D - NERAVNOMJERAN RAD I PLAVI DIM

Datum objave: 09.07.2011 18:30:37
Slika
PITANJE:

Vento 1.9 diesel 1996.g. Nakon startanja motora javlja se nemiran rad motora popracen plavim dimom cc 22 sekunde, nakon 22 sekunde stabilizira se stanje i motor radi normalno, i tako svaki put prilikom paljenja motora, Filter goriva je novi, dizne ispitane, faza motora OK, UNAPRIJED SE ZAHVALJUJEM. S postovanjem Ivan

ODGOVOR:

Motor radi neravnomjerno i stvara se plavi dim jer ne radi jedan cilindar . Mogući uzroci su : grijač, diza, niža kompresija na spomenutom cilindru . U rijetkim slučajevima to može biti i zrak u gorivu.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,4 12V - KAD DOĐE LJETO GASI SE

Datum objave: 09.07.2011 18:27:49
Slika
PITANJE:

postovanje...imam problem na fiat bravi 1.4 12v 1998god. vec duzi period mi se auto po toplom vremenu kada dodje ljeto pocne gasiti i trzati i gas propada...ali samo kada dodje ljeto i visoke temperature,,nikada mi se to po zimi ne desava.E sada ja sam uvidio sumnjam na ventilator,jer mi se rijetko pali,i kada je zagrijan i temp na sredini,on se rijetko pali i u voznji i kada stanem.i jednom sam ga ostavio da radi,zagrijao se,i kada se ventilator trebao da upali on smanji sebi gas,poce se gusiti,kao da se hoce ugasiti,i posle proradi ventilator i on poce da radi normalno...e sada ja stvarno ne znam sta je,ima li kakav osigurac na ventilatoru,nesto sto mozda regulise paljenje i da li je uopste problem na ventilatoru?unaprijed vam zahvaljujem na odg...volio bih vase misljenje.pozdrav

ODGOVOR:

Na sva Vaša pitanja može se dati točan odgovor ali tek nakon dijagnostike motora. Ovom prilikom će odgovor biti nešto duži . Ventilator na hladnjaku se pali preko senzora temperature na motoru . Neispravan može biti navedeni senzor . Uzroci radi kojih motor nema snage i loše radi su : filteri, tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, otenciometar gasa, MAP senzor, motorić minimuma, električna instalacija od motora, senzor radilice, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora , EVAP ventil rezervoara, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,3 i.- U VOŽNJI SE UGASIO

Datum objave: 09.07.2011 18:24:03
Slika
PITANJE:

Prilikom vožnje auto(felicia1.,3I,benzin 2000g.,novi akumulator,),uredan servis)mi se jučer u vožnji ugasio.Nakon toga probao sam ga ponovo upaliti,sve se lampice uredno pale,ali ne 'zavergla'.Zanima me ako imate kakvu sugestiju što bi moglo uzrokovati kvar na autu.Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu mogu postojati nekoliko neispravnosti i to : alternator, akumulator ( ispražnjen radi neispravnog alternatora ) , elektropokretač . Najprije se ispita akumulator, zatim napon punjenja alternatora . Ako je sa navedenim sve u redu uzrok je elektropokretač . U rijetkim slučajevima neispravna može biti i kontakt bravica. Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA GTC 1,6 16V - FIJUKANJE U VOŽNJI

Datum objave: 09.07.2011 18:15:50
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Dakle radi se o Opel Astri GTC 1.6 16V 77kw 2006. god. 104tkm, od prije nekog vremena čuje mi se zvuk kao nekog fijukanja i to u vožnji kada god dodam gas (kada stoji i dodaje se gas ništa se ne čuje). Auto pri naglijim dodavanjima gasa trza, kada postigne brzinu i gas se samo drži onda ne trza. Nedavno sam dao čistit dize jer su mi rekli da je to uzrok, međutim problem nije bio rješen. Zatim su mi rekli da mi grana motora napukla i to sam dao zavarit i rekli da je ko nova i auto osjetno bolje vuče ali i dalje trza i ono fijukanje se i dalje čuje. Zanima me Vaše mišljenje jer iskreno više neznam kome da se obratim. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Zvuk koji čujete a opisali ( fijukanje ) može nastati radi falš zraka koji ulazi na usisnoj strani motora ili kao neki od ležajeva na pojedinim agregatima motora. Uzroci trzaja motora mogu biti radi brojnih faktora i to : senzor položaja radilice, CT senzor temperature motora, električna instalacija i konektori od motora do upravljačkog računala motora, sustav paljenja ( probijanje visokog napona) , svjećice, bobina, lambda sonda, tlak goriva, mehaničko stanje mtora, ECU centrala. Točan odgovor bih mogao dati nakon pregleda Vašega vozila.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 16V - REZERVOAR NIJE MOGUĆE NATOČITI

Datum objave: 09.07.2011 18:12:31
Slika
PITANJE:

postovani, imam peugeot 307 1,6 16v iz 2001. i imam dva pitanja. prvo, sto me ubija jest nemiran gas tj, rad motora. u leru cesto oscilira a pri kretanju i promjeni brzina se katkad dogodi da "proguta" gas tj. zatrokira. ne jako ali dovoljno da to nije to. druga stvar koja me zanima jest povrat goriva prilikom tocenja. znaci,, nakon par sekundi tocenja gorivo se vrati prema pistolju. rezervoar nije moguce natociti do kraja nego gorico curi ispod automobila... unaprijed zahvaljijem!

ODGOVOR:

Nemiran rad motora se može događati radi brojnih neispravnosti ( mehanički sustav motora, sustav paljenja, sustav ubrizgavanja ) . Točan odgovor kao i prijedlog rješenja mogu dati nakon neposrednog uvida na vozilu. Mogući uzroci su : faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, tlak goiva, filteri, nečist rezervoar, elektronska jedinica leptirastog ventila, EVAP ventil rezervoara, neisti injektori, senzor  temperature motora, leptirasti ventil, lambd sonda, mjerač mase zraka, senzor temprature usisanog zraka, električna insalacija na motoru, ECU centrala. Problemi kod točenja goriva nastaju radi sustava za odušak rezervoara . Najčešći uzrok je deformacije cijevi za odušak ili začljenje . Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 18 16V - ANLASER

Datum objave: 09.07.2011 18:08:13
Slika
PITANJE:

Ford Mondeo mk1 1.8 16v 155Ks 85kw Automatski mjenać, bijo sam prošle godine, kod auto elektičara da mi očisti anlaser bijo je samo suh i nije bijo vraćo bendix, pri pljenju pa su ga pod mazali a četkice su nove skroz, iz prve upali ok... A neki put za verlga pri paljenju cujem cudan, neugodan rondajuci zvuk koji dopire iz ... automata anlasera kad okrnem kljuć u bravi moram dodat gasa da prihvati, to je automatski mjenjač moj mondeo mk1 što bi moglo bit da nije automat anlasera. Bijo zhvlan ako mi možete reć.

ODGOVOR:

Vaš detaljan opis ukazuje na loše stanje elektropokretača ( anlasera ) . Najprije ispitajte ispravnost i kapacitet akumulatora i ako je isti ispravan napravite servis elektropokretača. Kada se napravi kvalitetan servis elektropokretča to je isto kao da ste ugradili novi elektrpokretač . Tom prilikom treba zamijeniti sve dijelove elektropokretača koji ne rade dobro ili koji su dotrajali . To mogu biti slijedeći dijelovi: automat, bendix, ležajevi , četkice, mehanički dijelovi  .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 DT - PECNE ME STRUJA

Datum objave: 07.07.2011 23:54:45
Slika
PITANJE:

poštovanje.. imam problem na renault laguni 2.2 d.t 1998g. ovako uvjek kada izlazim iz auta i kada hoću da zatvorim vrata uvjek me pecne struja.. I zadnjih dana sve jaće i jaće me pecne.. koji bi tu mogao biti uzrok i dali se to može uklonit??

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu se stvara puno statičkog elektriciteta a isti nastaje radi umjetnih materijala koji su ugrađeni u unutrašnjost vozila i u vozilo u cjelini. Tijekom vožnje navedeni materijali                  ( tapecirung, obloge, navlake sjedala itd ) se nabiju pozitivnim elektricitetom . Kada ulazite ili izlazite iz vozila Vi ste na zemlji koja ima negativni elektricitet i tada dolazi do električnog pražnjenja preko Vas ( preskakanje iskre ) . Za tu svrhu je jedino jednostavnije rješenje ugradnja trake za uzemljenje koja se montira ispod vizila a koja je u stalnom kontaktu sa zemljom .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 16V - DIMI KAO LUD

Datum objave: 09.07.2011 14:36:39
Slika
PITANJE:

Hvala na pomoci za prvi problem sada imam novi(hahaha). Rijec je o vektri iz 1999g.sa 2.0 16v motorom. Primjeto sam da auto nema onu vucu i eksplozivnost u voznji posebno na uzbrdici.Majstori kazu da je doslo do zapusenja katalizatora pa sam na njihov prijedlog obavio manji zahvat na istom tj.katalizator je otvoren i iz njega je "sve"izvadeno.To mi je trebalo biti privremeno rijesenje medutim auto zaista ima bolje performanse (jos nisam zadovoljan)ali sada dimi kao lud tj.iz ispuha izlazi svijetlo plavi-bijeli dim. PITANJE I: Da li je potrebno raditi reparaturu motora(klipne prstenove itd.) ili je dovoljno staviti novi katalizator jer prije skidanja starog nisam primjetio da mi auto toiko dimi. Hvala unaprjed.

ODGOVOR:

Plav dm koji vidite na auspuhu je ulje koje ulazi u cilindar i nakon toga kroz ispušni sustav van u atmosferu. Takav dim ukazuje na istrošenje motora ( klipni prstenovi, vodilice ventila ) . Najpije se treba urediti da mehaničko stanje motora bude potpun ispravno a tek nakon toga i ostalo ( sustav ubrizgavanja, sustav paljenja ) .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 414 1,4 16V - PODRHTAVA I UGASI SE

Datum objave: 09.07.2011 14:34:01
Slika
PITANJE:

ovako radi se o roveru 414 1.4 16v 76kw.auto upali i radi nekih 2 min. na leru i samo odjednom krene podrhtavat i ugasi se,medutim ponovo ga upalim i cim mu pritisnem pamucicu gasa on kao da se gusi i ponovo se ugasi tj. ne reagira na odaziv gasa.Ponovno ga zelim upaliti on vergla ali nista , i onda upali nakon par pokusaja. HVALA unaprijed!

ODGOVOR:

Prema detaljnom opisu koji ste poslali mogućih neispravnosti može biti više . Jednostavan i točan odgovor mogu dati tek nakon neposrednog uvida na Vašem vozilu. Moguće greške su : fiteri, nečisti injektori, ragulator tlaka goriva, ECT senzor temperature motora, niski tlak goriva, aktuator minimuma, MAP senzor, IAT senzor, potenciometar gasa, brtva usinog kolektora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora, upravljačka centrala motora.

na vrh Povratak na vrh