Danas je: 31.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

ROVER 414 1,4 16V - PODRHTAVA I UGASI SE

Datum objave: 09.07.2011 14:34:01
Slika
PITANJE:

ovako radi se o roveru 414 1.4 16v 76kw.auto upali i radi nekih 2 min. na leru i samo odjednom krene podrhtavat i ugasi se,medutim ponovo ga upalim i cim mu pritisnem pamucicu gasa on kao da se gusi i ponovo se ugasi tj. ne reagira na odaziv gasa.Ponovno ga zelim upaliti on vergla ali nista , i onda upali nakon par pokusaja. HVALA unaprijed!

ODGOVOR:

Prema detaljnom opisu koji ste poslali mogućih neispravnosti može biti više . Jednostavan i točan odgovor mogu dati tek nakon neposrednog uvida na Vašem vozilu. Moguće greške su : fiteri, nečisti injektori, ragulator tlaka goriva, ECT senzor temperature motora, niski tlak goriva, aktuator minimuma, MAP senzor, IAT senzor, potenciometar gasa, brtva usinog kolektora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora, upravljačka centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,8 16V - ZAMJENA SETA SPOJKE

Datum objave: 09.07.2011 18:37:16
Slika
PITANJE:

POSTOVANI GOSPODINE I PRIJATELJU MEIC JAKO SAM VAM ZAHVALAN STO STE TAKO HUMAN COVJEK I STO IMATE SRCE I ZA DRUGE LJUDE I ZA NJIHOVE POTREBE.MOJE PITANJE BI BILO SLJEDECE:POSTO SAM MIJENJAO TERMOSTAT KOD VECTRE B 2000 1,8 16V KOJA MI JE PROPUSTALA VODU ISPOD BRTVE TERMOPREKIDACA ,CIJEVI ZA VODU SU JOJ BILE PRILICNO TVRDE NA RADNOJ TEMPERATURI MEDJUTIM KAD SAM SAD SANIRAO TAJ PROBLEM(ZAMAZAO HLADNJAK PLASTICNOM MASOM) POSTAVIO NOVE TERMOPREKIDACE U EXPANZIONOJ POSUDI KAD AUTO POSTIGNE RADNU TEMPERATURU NEMA SKORO NIKAKO PRITISKA A PRIJE GA JE BILO,KAZALJKA TEMPERATURE MI SE SAD KRECE OD 87-DO-92 U GRADU MISLIM DA JE OVO DOBRO ZANIMA ME DALI JE NORMALNO STO NEMA NIKAKVOG PRITISKA.DRUGO PITANJE BI BILO VEZANO ZA SPOJKU:DAKLE PRI KRETANJU A NAROCITO U NEKIM NAGLIJIM SITUACIAMA ILI PRI NAGNOM MOTANJU VOLANA PRI KRETANJU NEZNAM KAKO BI VAM TO OBJASNIO UGLAVNOM DOLAZI DO NEUGODNIH TRZAJA AUTA STO JE PO MOM NAJ VJEROVATNIJE NAZNAKA SKORE ZAMJENE SETA KVACILA ALI MOZE JOS NEKO VRIJEME, PA ME ZANIMA:DALI BI PO VAM BILO IZVODIVO NAPRAVIT ZAMIJENU LAMELE I OSTALOG BEZ KORISTENJA ODGOVARAJUCEG ALATA,DALI BIH MOGAO I SMIO IMPROVIZIRAT PRI OVOM ZAHVATU NAJLJEPSA VAM HVALA I PUNO POZDRAVA VAMA I VASIM SURADNICIMA IZ SUNCANE HERCEGOVINE.

POSTOVANJE DRUG MEIC JUCE SAM VAM U ONOM PITANJU JOS ZABORAVIO NAPISAT O SENZORU BREGASTE KOD VECTRE B.DAKLE S AUTOM KAO NI S PALJENJEM NEMAM NIKAKVIH PROBLEMA OSIM NEKAD KAD SE PRI VRUCEM MOTORU UGASI PA ODMA PALI MALO DUZE VERGLA SAM TO TOLIKO STO SE TICE NEPRAVILNOSTI. ODKAD SAM JE KUPIO PRIJE 2 GODINE NISAM OBRACAO PAZNJU NA SENZOR BREGASTE .MEDJUTIM NEKI DAN KAD SAM VRSIO ZAMIJENU DIHTUNGA DEKLA DESI MI SE JEDNA NEOBICNA POJAVA ,MOTOR PRI STARTANJU UPALI ALI SE ZALICE BRZO SAM GA UGASIO, A ZATIM USTANOVIO DA JE NESTO SA SENZOROM U VEZI, POSLIJE TOGA AUTO MI ISTO VUCE PO MOM MALO SLABIJE KAO I PRIJE DIJAGNOSTIKA NE POKAZUJE NIKAKAV KVAR A 3 ZICE NA SENZORU SU STOPLJENE I DIRAJU JEDNA U DRUGU DALI BI A TREBAO MIJENJATI HVALA VAM.

ODGOVOR:

U rashladnom sustavu ima pritiska samo je on puno manji nego prije, radna temperatura koju ste naveli je također u redu. Pojava trzaja prilikom kretanja koju ste opisali u većini slučajeva povezana je s dotrajalom ili neispravnom spojkom . Spojka se može zamijeniti bez nekog specijalnog alata . Potrebno je samo dobro centrirati lamelu kako nebi bilo poeškoća prilikom ugradnje mjenjača. U nekim setovima spojke dobije se i plastična osovinica s kojom se centrira lamela . Ako toga nema možete sami napraviti neku osovinu za centriranje ali može se i bez toga.

Senzor bregaste osovine šalje vašan podatak ECU centrali i zato je važno da isti bude isprava. Neispravni senzor zamijenite a žice moraju biti izolirane.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 HDI - SERVIS ALTERNATORA

Datum objave: 09.07.2011 14:27:02
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Imam jedan broblem,vozim peugeota 206 hdi 1.4 prilikom voznje upali mi se lampica akumulatora nakon 10,15 il pola sata voznje i nakon tog mi se lampica opet ugasi 10,15 il pola sata. Akumulator ne gubi struju pri voznji upaljenim svjetlim

ODGOVOR:

Kontrolna lampica akumulatora se pali kada alternator ne stvara dovoljan napon . Rješenje je demontaža alternatora , servis alternatora , završno ispitivanje alternatora. Ispravan alternator stvra napon od 13,8 V do 14,8 V .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XM 2,0 i.- NE PRIMA PUN GAS

Datum objave: 09.07.2011 14:16:36
Slika
PITANJE:

Imama Citroen XM 2i problem blokada motora ne prima pun gas. Motor je 1991 a sasija 1996 ubacen drugi motor .Prilikom voznje javlja se stucanje motora sa prekidima kad ubacim u vecu brzinu ono se smanjuje. ima ugradjen plin moguce da je do plina ko to radi ako imate broj telefona majstora

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu najprije treba napraviti dijagnostiku motora i postići da motor radi odlično na benzin . Tek nakon toga po potrebi može se provjeravati ispravnost plinskog sustava koji je na vašenu vozilu. Dijegnostiku motora radimo često i zato sam spomenuo redoslijed ispitivanja. Radove na plinskom sustavu treba raditi servis koji ima licencu za marku plinskog uređaja koji je ugrađen u Vaše vozilo. Mi radimo plinski sustav PRINS.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - LUPKANJE PRILIKOM STARTANJA

Datum objave: 09.07.2011 14:11:40
Slika
PITANJE:

Postovani,posjedujem passsata 1997 godina, imam problem prilikom kretanja ili u veoma malo brzini ( prvoj ili drugoj ) i prilikom stajanja vozila cuje se neko kao lupkanje ili bolje receno grebanje u prednjem dijelu vozila. Nekad je uredu sve a nekada se cuje. Mozete li okvirno predpostaviti o cemu bi moglo biti rijec? Hvala

ODGOVOR:

Navedeni zvuk može dolaziti iz mjenjača ili motora . U svakom slučaju korisno bi bilo da se utvrdi o čemu se radi. Ako želite možete doći do mene da na samom vozilu obavim uvid. Nakon toga ću Vam točno reći kako i gdje nastaje opisni zvuk. Za Vas bi taj pregled bio besplatan. Možete doći danas ili sutra samo se najavite telefonom.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - TURIRANJE MOTORA

Datum objave: 09.07.2011 14:07:42
Slika
PITANJE:

Poštovani, prije svega primite pohvalu za Vaš trud što stručnim savjetima pomažete nama vozačima. Ukratko, zanima me da li dizel motorima kratkotrajna turiranja motora na do 5000 (i nešto više) okretaja, 'stručni' ljudi u stanicama za tehnički pregled uništavaju motor?? Kada sam upitao čemu to, dobio sam odgovor da tako proizvođač preporučuje test automobila. Hm, nekako sam skeptičan pa bih molio i Vaš stručni savjet! Ako pomaže, radi se o 1.9jtdm motoru. Srdačan pozdrav, Marin

ODGOVOR:

Kratkotrajno ubrzanje motora na leru do 5.000 o/min ne bi smijelo štetiti ispravnom motoru . Prilikom testiranja u stanici za tehnički pregled vozila broj okretaja se kratkotrajno poveća smo do 4.000 o/min i to je u redu jer se na drugi način bez probne vožnje ne može obaviti test ispušnih plinova. U nedavnoj prošlosti test ispitivanja plinova je bio znatno štetniji jer se motor ubrzavao bez opterećenja na 4.500 o/min u vremenu od 20 sekundi. Na taj način je dolazilo do oštećenja mnogih motora koji su imali problematično mehaničko stanje motora. To je jedini razlog radi čega se primjenjuju današnji mnogo blaži kriteriji ispitivanja.

na vrh Povratak na vrh

YUGO 45 - PROREZI NA KLIPNIM PRSTENOVIMA

Datum objave: 08.07.2011 18:21:24
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Zanima me kako se okreću zarezi na karikama na y45.(malo sam zbunjen poradi excentra i strelice na Montis klipovima) Hvala !

ODGOVOR:

Prorezi na klipnim prstenovima ( ako na to mislite ) trebaju biti pomaknuti jedan prema drugome za 120° .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 200 1,4 i. - PROBLEM SA OBRTAJIMA

Datum objave: 08.07.2011 18:15:03
Slika
PITANJE:

Imam rover 200 1,4 benzin poceo mi je povecavati broj obrtaja na3000 kad pritisnem kvacilo i nece da vrati dok ne ugasim auto,a nekad se desava i u voznji.Nekad radi na 900 obrtaja a nekad nece da spusti ispod 1500 na leru ja vise neznam sta da radim kao da je auto poludio pa vas molim da mi odgovorite sta bi to moglo biti jer ovi majstori mu nista neznaju

ODGOVOR:

Sve napravilnosti koje ste naveli mogu nastati radi neispravnosti pojedinih dijelova sustava elektronskog ubrizgavanja. Kvar treba najprije otkriti a nakon toga nije teško obaviti doradu ili zamijenu neispravnog dijela. Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, aktuator minimuma, potennciometar leptirastog ventila, senzor tlaka u usisnom kolektoru, senzor temperature u usisnom kolektoru, propuštanje na usisnom kolektoru ( brtva ili bilo koji priključak ), električna instalacija od motora do upravljačkog računala motora, regulator tlaka goriva, nečisti injektori , tlak goriva. Pojedine dijelove nemojte mijenjati na pamet jer tako nećete otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

IVECO 35 - KAKO IZVADITI ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 08.07.2011 18:09:35
Slika
PITANJE:

Poštovani imam iveco 35s11 i 65c15 kako da izvadim zupčasti remen mislim šta trebam izvaditi da dođem do njega??

ODGOVOR:

Razvodni mehanizam ( zupčasti remen, natezač, klizač ) nalaze se na prednjoj strani motora ispod zaštitnog poklopca . Postupak demontaže je slijedeći : odspojiti bateriju, demontirati kanalni remen, demontirati zaštitni poklopac razvodnog mehanizma, staviti motor u fazu prema oznakama na radilici i na bregastoj osovini ), staviti alat za blokadu visokotlačne pumpe, otpustiti natezač zupčastog remena, izvaditi zupčasti remen, izvaditi natezač, izvaditi klizač zupčastog remena. Postupak ugradnje je obrnutim putem.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FAVORIT 1,3 1991. - MIRIS BENZINA U KABINI

Datum objave: 08.07.2011 18:03:25
Slika
PITANJE:

Pozdrav.Vozim skodu favorit 91 godiste 1.3 motor.U kabini auta mi se osjeti miris benzina.A u voznji auto slabije vuce i pomalo trza.

ODGOVOR:

Slabija snaga motora i neravnomjeran rad povezani su sa sustavom goriva ( miris benzina koji osjetite u kabini ) . Na sustavu za dobavu goriva je došlo do propuštanja goriva i tu pojavu trebate odmah riješiti . Najvjerovatnije se radi o oštećenju cijevi za dovod goriva . Nakon što otklonite uzrok motor će opet normalno funkcionirati.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,6 I.- BARICE ISPOD AUSPUHA

Datum objave: 08.07.2011 17:58:55
Slika
PITANJE:

Pozdrav.Vozim audi a4 1.6 a4b5 1998 godiste,ima plin, presao 200000km, kod mene je 3 godine i u principu je ok presao sam tacno 50000 km, nisam nista menjao (ni zupcasti kais), medjutim treba mi savet zbog nekoliko stvari a to su 1.Od prvog dana baca vodu na auspuh, svi kazu kondenzacija,(napominjem da prve dve godine uopste nisam dolivao ni kap vode ni antifriza) u medjuvremenu se to povecalo i vise je nego ocigledno na leru, posto pravi barice ispod auspuha (vise na plinu a manje na benzinu).Zimus mi je znatno trosio vodu(antifriz) medjutim pojavljivale su se barice ispod motora, dotezao sam creva,pa opet nisam mogao da budem siguran da li je dihtung glave il nesto drugo 2.Zvuk iz glave sitno sitno cekica kad se daje gas (kao dizelas) al palenje mu je besprekorno i lepo ide, medjutim kad na leru stisnem jace gas prvo proguta delic sekunde a onda ga prihvati (isto je i na plinu), a inace mi u voznji deluje 5-10% slabiji nego kakav je bio kad sam ga uzeo. 3.Juce sam promenio svecicu na 1. cilindru (do instrument table),jer je potpuno prestao da radi, a stara svecica je bila crvena od korozije kao da je bila u reci (svecice i kablove sam promenio pre 1,5 godinu), majstor mi rekao da je to verovatno od antifriza i da mozda pusta vodu na membrani od plina,medjutim od marta mi je potrosio svega oko 1l. vode iz posude sto je vise nego malo naspram lokve koju pravi jer non stop baca vodu na auspuh. Pitanje: Motor lepo radi (al fino cekica tek primetno), dal je vreme da se skine glava i promeni nesto na njoj, kao i membrane na isparivacu il moze biti nesto trece?

ODGOVOR:

Ako na ispuhu ima previše kondenzata i ako ste primjetili da rashladna tekućina nestaje , to je znak da se posumnja u ispravnost brtve glave motora. Pritezanje pojedinih obujmjca nije rješenje. Treba demontirati sve cijevi i očistiti sve dosjede jer su to kritična mjesta na kojima se gubi antifriz. Pravo rješenej bi bilo kompletno uređenje glave motora i provjera svih dijelova rashladnog sustava. Zvuk koji čujete iz predjela glave motora može biti hidropodizač. Uzroci slabije snage motora mogu biti brojne : mehaničko stanje motora, sustav paljenja, pojedini dijelovi sustava ubrizgavanja  goriva. Nakon mehaničkog uređenja glave motora obavite i veliki servis na plinskom sustavu .

na vrh Povratak na vrh

FIAT MAREA 1,6 16V - BLINKA LAMPICA OD ULJA

Datum objave: 07.07.2011 20:53:08
Slika
PITANJE:

Molim za savjet.Riječ je o Fiat Marei 1.6 16v 2000g.Blinka lampica od ulja na minimumu pri 820 okretaja.Izmjeren pritisak sa manometrom je 0.9 bara na radnoj temperaturi,hladan 4,7 bara.Pumpa ulja kontrolirana,na okret rukom baca pozamašnu količinu ulja,uljni kanal od pumpe prema indikatoru također prohodan propuhan na zrak.Ulje u motoru Ina Sint 10w 40 novo! Ako nije problem koliko se stišču leteći ležajevi klipnjača?

ODGOVOR:

Tlak ulja treba biti veći od 0,9 bara ( kod Vas je to u graničnom podrućju ) . Druga kontrola tlaka ulja na vrućem motoru treba biti 3,7 bara/4000 o/min . Ležajevi klipnjača se stežu : 25 Nm, 51 Nm.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 1,6 HDI - ULJE NA MOTORU

Datum objave: 07.07.2011 20:48:38
Slika
PITANJE:

c4 picasso 1.6 hdi 2008.g 180000 km Na motoru se pojavilo ulje. Serviser(ovlašteni) kaže da propušta na špric dizni i da kvar može biti od 1000kn do 15oookn. O čemu se radi da je cjenovni raspon tako veliki. Inače auto u ovim uvijetima troši 1,2 dl na 1000km . Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

S moje strane ne bi bilo zgodno da komentiram navedene cijene bez da sam obavio uvid na Vašemu vozilu. Mogu jedino reći da je najmanja cijena intervencije na Vašemu vozilu kada je potrebno samo zamijeniti brtvu na brizgalici na kojoj propušta ulje. Znatno veća cijena je kada se radi toga zahvata mora skidati glava motora i mijenjati brizgalica . Vaše vozilo je relativno novo pa pretpostavljam da se radi o malom zahvatu čija cijena je minimalna.

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA AVENSIS 2,0 D4D - PROBLEMI S KLIMOM

Datum objave: 07.07.2011 20:45:14
Slika
PITANJE:

Toyota Avensis 2.0 D4D., 2007.godina. Imam problem s klimom. Dakle većinom radi normalno,ali otprilike svako 10. pojačavanje klime ona zablokira i više uopće ne ispuhuje zrak. Na displayu od klime sve izgleda normalno ali autom uopće ne cirkulira zrak. Kada se to dogodi mora se klima gasiti pa ponovno upaliti(ili gasiti pa paliti auto).Nakon toga radi normalno do idućeg puta. U centralnom Toyota servisu ne mogu naći uzrok. Mjenjali su neki ventilator,ali nije pomoglo. Imate li ideju što bi moglo biti uzrok kvara?

ODGOVOR:

Uzimajući u obzir činjenicu da je vozilo relativno novo najprije bi trebalo ispitati gornji i donji tlak freona u sustavu, nakon toga treba provjeriti količinu plina, ekspanzioni ventil , dehidrator. Na kraju ostaje samo upravljački modul ( elektronika ) sustava klime.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i - TRZA I GASI SE

Datum objave: 07.07.2011 20:43:19
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine pisao sam vam vec jednom ali nisam deobio odgovor. molio bih vas da mi pomognete jer vise ne znam sta da radim. Imam opel astru G 2002 GODISTE benzin 1.6 obicni. Auto mi trza u voznji na oko 80 km/h i cim stisnem jace gas vise ne trza opet se vratim na oko 80km/h opet pocne da trza, i pri svakom stajanju se gasi. podjem da upalim auto malo vergla i onda upali i nastavim bez problema. vozio sam na diagnostiku u servis rekli mi da je lambda sonda kod grane auspuha otisla, narucio sam je iz njemacke novu orginalnu NGK. zamjenio i mislio sam da je to to. Kad ono opet pocelo da trza i gasi se ponovo. Neznam vise sta da radim, filtere sam sve promijenio ulje. opet sve isto auto ima 110.000 predjenih kilometara. Unaprijed sam vam zahvalan molim vas kazite mi sta mislite?

ODGOVOR:

Trzanje motora kao što ste opisali može se događati radi raznih neispravnosti . Kako nisam u mogućnosti da obavim pregled Vašega vozila navesti ću što sve može biti uzrok takve pojave a to su : propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalacija od motora do upravljačkog računala motora, ventil-aktuator minimuma, senzor bregaste osovine , senzor RPM, senzor temperature motora, sustav paljenja ( svjećice, kablovi, bobina, elektronika paljenja ), nećisti injektori, tlak goriva, upravljačko računalo motora.Na sva pristigla pitanja uvijek odgovorim.

 

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA 1,3 LX - PODEŠAVANJE VENTILA

Datum objave: 07.07.2011 00:44:17
Slika
PITANJE:

Poštovani, htio bih se nadovezati na vaš odgovor, od prije nekoliko dana, o podešavanju ventila na Škodi Felicii 1.3 LX. Rekli ste da se ne zamaram nepotrebnim stvarima, ali kako sam ja "picajzla" uvijek si nastojim u glavi objasniti razlog nekakvog čudnog događaja. Možda to ipak je nebitna stvar, ali i dalje bih htio znati zbog čega je u tom položaju zazor veći od 0.2mm jer sam mislio da je to najveći mogući zazor koji se pojavi kroz sve taktove ili tih 0.2mm vrijedi samo za takt kompresije? Još jedno pitanje, kako ne posjedujem uređaj za podešavanje kuta paljenja odnosno "stroboskopsku lampu" bio sam kod mehaničara da mi to pregleda. Kut pretpaljenja za taj motor trebao bi, po tvorničkim podacima, biti na 5° prije GMT. Prilikom mjerenja ustanovljeno je oko 6°, ali je mehaničar podesio na 15°. Kada sam ga pitao zašto nije podesio po tvorničkim podacima rekao je da je tako bolje. Navodno zbog goriva i eventualno već lošijeg lanca razvoda koji se uopće ne čuje. Možete li mi reći je li zbilja bolje na tih 15°? I jedno veliko hvala na ovako brzim odgovorima, volji i strpljivosti u čitanju o našim problemima.

ODGOVOR:

Drago mi je da ste perfekcionist i zato bih Vam preporučio da počnete nabavljati stručnu literaturu o tehnici motornih vozila. Na taj način ćete se upoznati sa pojedinim sklopovima i djelovima motornog vozila te sa pojedinim detaljima na motoru. U tim stručnim materijalima postoji grafički prikaz i tekstualno objašnjenje kako funkcionira razvodni mehanizam i bregasta osovina . U poprečnom presjeku bregaste osovine može se vidjeti da konstrukcija brijega bregaste osovine zauzima 120° kruga a ostalih 240° je čista kružnica. Na tih 240° zračnost je uvijek ista ( kod Vašeg vozila je to npr. 0,20 mm ) ako je zračnost veća na nekom dijelu to znači da postoji istrošenje . Ukoliko Vas i dalje zanimaju detalji iz automobilske tehnike , predlažem da dođete do mene i tada Vam mogu na brzi i jednostavni način objasniti sve što Vas bude zanimalo. U pisanoj formi putem e-maila mi za to treba puno vremena kojega nemam dovoljno. Ako kut predpaljenja po tvorničkim podacima iznosi 5° prije GMT tako treba i podesiti kut predpaljenja. Pomicanje u plus ne bih komentirao , za objašnjenje trebate pitati Vašeg specijalistu .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI - INDIKATOR NA FILTERU ULJA

Datum objave: 07.07.2011 19:29:53
Slika
PITANJE:

postovanje majstore....... imam golfa 3 19tdi 95god. pustalo mi je ulje na indikatoru povis uljnog filtera..... tako da sam nasuo novo ulje u motor i promijenio filter i majsstor mi je stavio neki svoj indikator,iste je boje..... sa 4 litre ulja u sistemu cujem alarm u kolima,zvuk kao u kineskog sata ( pi.....pi.....pi ) donaspem,jos pola litre,ali ne prestajem,dodam jos pola,ne prestaje,pa jos pola.... tako da sada imam oko 5,5l u motoru,ali se zvuk jos uvijek cuje i miga mi lampica od ulja na ist.tabli... skinem stopicu s indikatora,ne prestaje skinem stopicu i sa drugog indikatora,sto se nalazi na vrhu motora ali i dalje ne prestaje zvuk i lampica jos uvijek svijetli... taj sto mi je radio kaze da posjetim elektricara,jer mi je se naime elektronika zafrkala,mada ja mislim da me je zavrno za indikator,ali opet zasto pisci,zasto miga lampica kad nigdje vise nije spojen....ajd moze biti da mi je uljna pumpa otkazala,ali sam presao 200 km najmanje...dosad bi trebao ubit motor,da je pumpa otkazala.... pa eto,pametan si covjek,necu da me nego bzv.preguli, dok ne pitam za vase misljenje...hvala...

ODGOVOR:

S Vašim motorom je sve u redu a zvuk zujalice koji čujete pojavljuje se zbog neodgovarajućeg indikatora na filteru ulja. Indikator ulja mora biti originalni i tada neće biti problema ni zvučnog signala . Navedeni originalni indikator nije skup i nema razloga da takvog ne ugradite.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,5 TD - DALJINSKO ZAKLJUČAVANJE

Datum objave: 07.07.2011 19:26:32
Slika
PITANJE:

pOZDRAV IMAM JEDNO PITANJE DO VAS OD NEDAVNO SAM VLASNIK OPEL OMEGE 2.5TD 1994GOD.IMAM PROBLEME SA PALENJEM AKO SE GOLA ZATVORI BILO KLJECEM ILI DALJINSKOM AUTO NE PALI DOK SE NE PRITISNE PONOVO DALJINSKI,PITANJE JE DALI SE MOZE ISKLJUCITI TA OPCIJA I KAKO

ODGOVOR:

Kada zaključavate vozilo daljinskim upravljačem tada aktivirate i sustav protiv krađe vozila i takav sustav imaju mnoga druga vozila . Ako je taj sustav zaštite ugrađen naknadno ( ako nije tvornički ugrađen ) tada se to može brzo isključiti odnosno demontirati . Ukoliko je to tvornički ugrađeni sustav onda je sve puno složenije jer je sve povezano s kompjutorom motora i u tom slučaju bi se morao dekodirati kompjutor motora. Taj postupak nije jednostavan niti jeftin a Vaše vozilo će biti bez zaštite.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 B4 1,9 TDI - ZAČEPLJEN ODVOD KONDENZATA

Datum objave: 07.07.2011 00:38:45
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić riječ je o audi 80 B4 1.9 TDI,imao sam problema sa klimom,ali detaljnim uvidom,problem je rješen...sada imam drugi. Naime kada mi klima radi duže od 20 min počne mi vodena para ulaziti kroz ventilaciju,kada klimu ugasim pa upalim,nema je sljedećih 20 min pa opet isto. Kada auto radi nema ispod lokvice vode koju treba ispuštati kada klima na auto radi,pa sumljam da je začepljnen kondenzat za odvod...pa možete li mi reći kako izgleda taj kondenzat,gdje se nalazi i kako ga odčepiti. Srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Vaše pretpostavke su točne. Kada radi klima uređaj ispod vozila morate vidjeti čistu vodu ( kondenzat ) . Ako toga nema sustav za odvod kondenzata je začepljen i kondenzat će se skupljati u samom vozilu ispod tepiha. S lijeve i desne strane tunela , neposredno uz grijač postoje dvije gumene cijevi za odvod kondenzata . Iste često mogu biti začepljene ili deformirane i tada kondenzat ne izlazi iz kabine . Pristup cijevima je moguć iz kabine sa strane vozača i sa strane suvozača . Oslobodite prostor tako da pomaknete podne obloge i zaštitne poklopce na tunelu. Pažljivim gledanjem prepoznati ćete koje su to cijevi jer iste prolaze kroz lim karoserije.

na vrh Povratak na vrh

BMW 316 i. - UGRADNJA KLIME?

Datum objave: 07.07.2011 00:36:12
Slika
PITANJE:

Pozdrav, zanima me koliko bi došla ugradnja klime za Bmw model 316i 2001 godište,77Kw,benzinac??te kakva su općenito mišljenja o istom(izdržljivost,potrošnja i slično)?? Hvala.

ODGOVOR:

Opčenito mogu reći da je kvaliteta ove vrste vozila jako dobra . Vozilo uz redovno održavanje može dugo trajati. Dijelovi su nešto skuplji nego za druga evropska vozila. Klima uređaj se ne isplati ugrađivati jer bi njegova cijena bila veća od 20.000,- kn i to opet ne bi bilo kao original . Bolje je odmah u startu kupiti vozilo s klimom , po mogućnosti automatskom.

na vrh Povratak na vrh