Danas je: 24.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW PASSAT 1,9 TDI - OSTAO BEZ SNAGE, INDIKATOR TEMPERATURE DIVLJA

Datum objave: 01.07.2011 15:37:54
Slika
PITANJE:

Dobar dan! Mislim da je fantastično ovo što radite! Vozim Passat TDI, 101 KS iz 2002 godine. Kad sam putovao autocestom prema Rijeci u 5. brzini i sa nekih 120 km/h, na laganoj uzbrdici auto je odjednom izgubio snagu i morao sam stati na ugibalište. Ugasio sam ga i od tada sve normalno radi i ne gubi snagu, osim što indikator temperature motora "divlja". Popne se na 90 stupnjeva i tada u jednoj sekundi padne na 50 i tako ostane. katkad se uopće ne diže sa 50 stupnjeva. Kad padne na 50 u vožnji, upalim grijanje i puše vrući zrak (čuo sam negdje da je to test jel stvarno niska temperatura motora ili je kvar u indikatoru ili senzoru). Inače auto je redovito servisiran i radi odlično. Također je moj otac bez razloga dolio rashladne tekućine pa je razina iznad maksimuma. Jel i to može biti uzrok divljanju pokazivača temperature? Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Motor je mogao ostati bez snage radi brojnih razloga ( električni uzroci, sustav goriva, sustav za regulaciju tlaka turbine ) . Ako se to opet bude ponavljalo treba obaviti test motora i ispitivanje pojedinih komponenata na motoru. Uzrok čudnog ponašanja instrumenta za temperaturu je senzor temperature motora ili električna instalacija.Točan odgovor bih mogao dati nakon pregleda vozila.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,6 16V - ZRAČNOST U VOLANU

Datum objave: 01.07.2011 15:21:49
Slika
PITANJE:

Vozim vectru b 1.6 16v 2ooo.g. Problem je luft u volanu, odvoio sam kardan volana što povezuje stup i letvu volana i ćvrsto uhvatim doljnji dio stupa gdje sjeda kardan i pomicanjem volana lijevo desno imam taj luft. Što mjenjati ili reparirati u stupu volana? Hvala!

ODGOVOR:

Na stupu volana postoji još jedan križni zgkob , nazubljenje i jedan lažaj osovine volana . Kompletan sklop treba dobro pregledati ( svaki dio ) i otkriti ćete što je istrošeno . Kada to utvrdite odmah ćete znati što treba zamijeniti ili doraditi. Za Vaše vozilo potrebnih dijelova ima.

na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO 1,8 I.E. - ZAŠTO TRZA

Datum objave: 01.07.2011 15:16:16
Slika
PITANJE:

pozzzzzzzz.... imam fiata tipa 18i,e 1991god.. mozeli mi ko dati kakav savjet zasto auto trza kad vozim na vrhu gasa mjenjao sam senzor za temperaturu vode opet nista,, unapred hvala

ODGOVOR:

Najčešći uzroci trazanja su : svjećice, kablovi bibina, paljenje digiplex, tlak goriva, injektori, filteri, pojedini senzori motora , potenciomatar leptirastog ventila, MAP senzor, mjerač mase zraka, lanbda sonda, električna instalacija, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 SDI - NE MOŽE SE UGASITI KLJUČEM

Datum objave: 01.07.2011 19:29:55
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meiću. Šaljem vam po ne znam koji put ali ne odgovarate.Imam Vw polo 1.9 sdi, 1996. godina s prijeđenih 200 000 km i javili su mi se problemi. Auto ne mogu ugasiti na ključ. Kada okrenem ključ auto i dalje radi. Stvarno ne znam što se zbiva. Jedan automehaničar je rekao da je problem s bravicom ili elektroventilom. Pa sad... ne znam da li je u pravu ili ne? Molim vas odgovorite mi jel mi je hitna pomoć? Dali je nesto ozbiljno ili je navedeni kvar? Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Već sam odgovorio na Vaše pitanje ali ću odgovoriti opet ( možda nešto nije u redu s Vašim serverom ili računalom ) . Možda Vaše pitanje nije objavljeno jer je nemoguće objaviti sva pitanja koja pristižu u velikom broju. Navedeni kvar nije ozbiljan a neispravan može biti elektromagnetski ventil za zatvaranje dovoda goriva . U rijetkim slučajevima neispravna može biti i kontakt brava. Najprije provjerite elektromagnetski ventil .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 i. - POLUGENERALKA

Datum objave: 01.07.2011 15:19:06
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine meic.imam pitanje u vezi s motorom vw passat 1.8i 66kw,91god.radio sam polugeneralku 26.6.znaci prije par dana mjenjano je naravno karike,podizaci, leteci, brtvila,ventili.itd.i problem je u tome kad je auto hladan masina radi krasno ali kad se ugrije podizaci ulja ili ventili jako lupaju i ne gase se sve dok se ne ohladi.u servisu su rekli da pumpa ulja nije ispravna.ulja ima dovoljno.dal je to moguce?a prije toga kad nije rađena polugeneralka je bilo suprotno,kad je bio hladan jako su lupali a kad se ugrijal radio je savršeno jedino na velikim okretajima su se opet upalili al brzo su se stišali.ili se mozda treba neko vrijeme razradit.unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Podizači ventila lupaju kada je niski tlak ulja . Niski tlak ulja može biti radi : filtera ulja, radi pumpe za ulje , radi srednjeg ležaja pomoćne osovine u motoru, radi suženja uljnog kanala u bloku ili glavi motora, radi neispravnih podizača. Morate još jednom razmisliti da li postoji propust u montaži i sklapanju motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 16V - KOJI MJENJAČ UGRADITI

Datum objave: 01.07.2011 00:36:30
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Renault Megane karavan 1.6, 16V godina 2004. i nakon roštanja u getribi tijekom vožnje koje je s vremenom sve jače i jače mehaničar je siguran da ju treba zamijeniti. Obzirom da sam se bacila na nabavku druge, rabljene moje pitanje je: Koje sve getribe pašu na ovaj model? Dali samo od istog ovog modela ili npr. Twinga, Lagune i sl.i koja godina dolazi u obzir? Unaprijed hvala !!

ODGOVOR:

Za Vaše vozilo odgovara samo isti mjenjač kao što imate sada. Ako ugradite koji drugi neće odgovarati prijenosni omjer diferencijala kao i prijenosni omjeri pojedinih brzina.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 HDI - GASI SE U VOŽNJI

Datum objave: 01.07.2011 00:30:11
Slika
PITANJE:

Poštovani, problem sa peugeotom 206 1.4 HDI, 2004.g., gasi se u vožni, ne tako često, redovita izmjena ulja, filtera, dijagnostikom ništa nije nađeno u Peugeot servisu, jedino što je da sam crijeva štukao, i jedan dio gumenog neorginalnog zamjenio, pa me zanima kad se ugasi, iz sistema gorivo se vrati u rezervoar, pa moram ručno da napumpam sistem , pa upali opet s tim da na displeju ostane nekih par sati svjetlit lampica od motora koja se kasnije ugasi, i auto normalno pali, vozi do opet idućeg ne predviđenog iznenadnog stajanja, stim da se čistilo i grubo sito u rezervoaru, jednostavno nitko ne može dati konkretan odgovor što bi moglo biti, HELP. Unaprijed puno Hvala

ODGOVOR:

Iz vašega opisa se može zaključiti da u sustavu goriva ima zraka i da je neispravan nepovratni ventil za gorivo. Nepovratni ventil se nalazi u filteru goriva i na visokotlačnoj pumpi . Zrak može ulaziti u sustav goriva preko cijevi za dovod goriva, na filter goriva, na pojedinim priključcima dovoda goriva, na dobavnoj pumpi . Kada otklonite ta dva problema motor se neće gasiti i lako će paliti .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,8 - KOMPRESOR KLIME

Datum objave: 01.07.2011 15:11:11
Slika
PITANJE:

Pozdrav gdin Meic nismo se culi jedno vrijeme kako ste mi vi.Da predjem na stvar mozete mi odgovorit na par pitanja rijec je o vectri 1.8 16v 1999 g ECO-TEC Motor poblize radi se o termo prekidacima ,zasto dva prekidaca jedan do drugog dali jedan sluzi da pali a drugi da gasi ventilator.Drugo pitanje je kompresor klime ,malo mi vlazi na dojnjoj strani kap po kap ali nakon odredjenog vremena to postane veca mrlja pa me interesira dali taj kompresor treba generalnu reparaturu ili nesto slicno nacuo sam da je to samo visak koji kompresor nabije pri vecem opterecenju dali je to tocno.Da se vratim sad na stvar oko termo prekidaca ovo mi je vazno ,posto sam vadio kompletan hladnjak vode vani s namjerom da vidim i da saniram kvar propustanja tekucine na prekidacima nakon sto sam sve dobro promotrio,ocistio mijesta prekidaca same prekidace postavio nove bakrene podloske,zatim ih postavio obavio jos neke potrebne radnje na motoru sve vratio na svoje mijesto ,ulio vodu ,ozracio sistem, upalio auto sta se desava OPET PUSTA VODU zanima me dali se navoj na koji sam zavio termoprekidač smije migat u svim pravcima oko 1 do2 mm ili sam mozda pogrijesio sto sam stavio neodgovarajucu podlosku od bakra a kad sam kupio nove prekidace uz njih dodju aluminijske i malo sire podloske.Auto pusta vodu ali puno manje na tom mijestu ali isto podosta i jako brzo mi gubi vodu u posudi 1l na 2 dana cujemo se opet nakon vaseg objasnjenja HVALA.

ODGOVOR:

Dva termo prekidača služe da jedan pali prvu brzinu ventilatora  a drugi prekidač pali drugu brzinu ventilatora.  Kompresor klima uređaja se može reparirarti ako za to postoje potrebni dijelovi, međutim bolja varijanta je da se ugradi novi kompresor. Ispravan kompresor nigdje ne propušta. Kada se termoprekidač stegne u svoj dosjed isti se ne smije micati . Uzrok propuštanja je loš navoj ili neravna dosjedna površina na koju brtvi bakreni prsten.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - SLABIJE RADI I VUČE

Datum objave: 01.07.2011 00:25:19
Slika
PITANJE:

imam punto 1.2 2006. često mi se pali lampica koja ukazuje na katalizator.naiđe period pa motor slabije radi i slabije vuče, pa opet počme normalno raditi.štabi moglo biti.

ODGOVOR:

Navedena lampica se pali kada postoji greška u sustavu elektronske dobave goriva ili greška u sustavu za stvaranje iskre na svjećicama. U oba slučaja mora se napraviti dijagnostika motora . Nakon toga je sve jasno  i mogao bih točno navesti  što je neispravno i cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA DIZEL - KOČNICA

Datum objave: 01.07.2011 00:22:22
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, Prije svega moram još jednom izraziti zahvalnost na svesrdnoj pomoći koju svojim jasnim odgovorima pružate nama neukim vozačima. To je doista rijetkost. Moj auto je Opel Corsa 2003, diesel. Nakon što sam nedavno primjetio da se ispod stražnjeg desnog kotača, poslije malo dužeg stajanja na mjestu, formira mala masna lokvica (promjera 4-5 cm) otišao sam kod svog majstora. Pokazao mi je i rekao o čemu je riječ. Problem je sa stražnjom desnom kočnicom (5 kočioni cilindar) gdje curi ulje. Zaključak je bio da se on mora mijenjati. Mene zanima ima li koja druga mogućnost jer koliko sam vidio cijena tog dijela je oko 1500 kn? Hvala Vam najljepša.

ODGOVOR:

Druga mogućnost je da umjesto korektora kočenja ( peti cilindar ) preko odgovarajućeg rastavljača spojite direktno zadnje kočne cilindra s glavnim kočnim cilindrom. Takvo rješenje će funkcionirati ali može biti primjedba na tehničkom pregledu.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 D - NEMA PRAVI START

Datum objave: 01.07.2011 00:16:29
Slika
PITANJE:

Uz iskrene pozdrave i pohvale na vašu stranicu, stručnost i kvalitete. Vozim golfa II; 1.6 dizel obični; 86-sto godište. Golf je u relativno dobrom stanju, ako se to može reći za tako stara auta, ali imam jedan,za mene, problem, pa bih volio vaš odgovor. Naime, auto najčešće ima ,,relativno,, dobru vuču, ali mi se čini da ponekad nema onaj pravi start, razvijanje brzine i lijep rad motora, a posebno se to uočava kada je motor na radnoj temperaturi, a još izraženije kada je vrijeme napolju toplo. Pri večim obrtajima ne razvija adekvatnu brzinu,Ne znam da li je do goriva ili nečeg drugoga, pa bih zamolio vaš stručni savjet. S poštovanjem. Vaš svakodnevni čitalac.

ODGOVOR:

Prvo na što treba posumnjati su filteri i čistoća rezervoara . Nakon toga se treba provjeriti stanje diza i kompresije . Ako je kompresije u redu a dize ispravne potrebno je obaviti kontrolu faze motora i po potrebi podesiti paljenje na visokotlačnoj pumpi . Na kraju kao uzrok ostaje samo visokotlačna pumpa.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 16V - ŠTO JE EGR VENTIL

Datum objave: 01.07.2011 00:13:07
Slika
PITANJE:

Postovanje. Imam opel vectru b ,1996 god, 1.6 16v. upalila mi se zuta lampica i otisao sam na komp kod obliznjeg servisera i rekao mi je da je otisao neki ebr ventil ili tako nesto,da novi kosta 1200kn sto mi je malo sumljivo. Stoga vas molim da mi odgovorite cemu sluzi taj ventil,dali ima kakve lose ucinke na motoru ili na potrosnju i oprilike njegovu cjenu. Jos imam jedno pitanje.. Kad je auto hladan i kod prvog palenja aktivira se automatski neki kao ventilator koji se nalazi u cosku kod akomulatora kraj blatobrana i dok odradi cok on se gasi,medutim to mi je vec nekih par mj prestalo radit pa me zanima kako se to zove i cemu sluzi....Na njega je spojeno crijevo od rasladne tekucine na donjem djelu. Hvala unaprijed na odgovoru.

ODGOVOR:

EGR ventil ima isključivo ekološku namjenu jer smanjuje količinu dušičnih oksida koje stavra motor. Cijenu EGR ventila ćete saznati ako nazovete bilo koje skladište dijelova Opel i kada navedete broj šasije vozila. Neispravan EGR ventil može utjecati na snagu motora.  Navedeni ventilator bi trebao vidjeti a ako na njega dolazi cijev od rashladne tekućine isti je u funkciji dodatnog hlađenja motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 T - KLAPNA GASA

Datum objave: 01.07.2011 00:09:02
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem A4 97.god. 1.8t s ugrađenim plinom. Problem se javlja prlikom hladnog paljenja, ne upali svaki put od prve. Također dolazi do pada okretaja motora i nepravilnog rada. Kada je motor zagrijan sve je u redu. Dijagnostika pokazuje kvar u klapni gasa. Zanima me da li se klapna može skinuti i na neki način očistiti ili mora gore nova. Može li polovna ako je ispravna? Što Vi savjetujete? S poštovanjem.

ODGOVOR:

Klapna gasa se može čistiti i nakon toga elektronski podesiti . Ostali mogući uzroci su : nečisti injektori , aktuator minimuma, ECT senzor.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 i. - PODIVLJA ELEKTRONIKA

Datum objave: 01.07.2011 00:07:02
Slika
PITANJE:

pozdrav,imam pežo 307 1,6 benzin 2002god.već dvije godine imam problema sa paljenjem lampice pok.samodijagnostike motora.kad se upali elektronika mi podivlja.pale se brisači,ne radi klima,centralno zaključavanje a u najgorem slučaju ne mogu upaliti auto.to traje nekoliko dana i onda se smiri.prošle godine kad sam ga servisirao promjenio sam sve filtre i auto je radio bez problema skoro godinu dana sve do prije koji dan kad se počelo ponavljati.prije koji dan sam išao na put i neko vrijeme vozio bez problema no onda su se počele paliti lampice za samodijagnostiku,zračne jastuke.kasnije mi je počeo trokirati i gubiti snagu.stao sam u sinju i mehaničar mi je promjenio bobine i svjećice,ali nakon koji kilometar isto.dotočio sam gorivo na pumpi i ulio aditiv sa čišćenje sistema i vozio do zagreba bez problema a u zagrebu opet isto.dali je zbog prljavog goriva ili nešto drugo-neznam.pomozite.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogu navesti neke detalje i moguće uzroke a to su : električna instalacija, pojedini kontakti i konektori ( pad napona ili prekid napajanja ) , sklop ploče s osiguračima i relejima, BSI računalo.  Sve što sam naveo treba ispitivati i uzrok tražiti. Kvar bi bilo najlakše pronaći kada se dogodi situacija kao što ste i Vi opisali.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 i. - NAKON PALJENJA SE UGASI

Datum objave: 01.07.2011 00:02:16
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem sa Ford Mondeom(1.8-benzin). Kad je motor hladan nakon paljenja(koje je besprijekorno) motor se ugasi, odnosno broj okretaja toliko padne da hladni motor ne može raditi. Bio sam na servisu gdje su radili razna "podešavanja", zamijenili motorić ler gasa i vratili mi auto s objašnjenjem da je sad "skoro dobro". Naravno motor je bio zagrijan. Ujutro prilikom paljenja ista stvar. Obrtaji ispod 400/min. Nekako paralelno sa tim primijetio sam da se ventilator za prisilno hlađenje pali vrlo kasno, gotovo na granici pregrijavanja. S obzirom da me gore navedeno "PODEŠAVANJE" poprilično koštalo zamolio sam prijatelja da mi preko autodijagnostike pokuša locirati kvar. Dobili smo 3 greške ; P0135 - sensor heater circuit malfunction P0443 - EVAP circuit malfunction P1131 - H02S not switching, fuel trim, weak mixture. Molim Vas za savjet. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Kada se motor gasi i kada ima mali broj okretaja dok je hladan postoje brojni mogući razlozi za to pa i djelomično to što ste Vi naveli. Kompjutorskim očitavanjem grešaka kao što ste i Vi napravili ne znači nužno da su navedeni dijelovi neispravni . Pojedinačnim ispitivanjem tu tvrdnju treba dokazati ili demantirati. Ostali mogući uzroci su : ECT senzor, EVAP canister ventil, MAP senzor, senzor položaja leptirastog ventila, nečisti injektori, tlak goriva, aktuator minimuma, električna instalacija, propuštanje na usinom kolektoru, sustav paljenja, ECU centrala. Kratki i jasni odgovor mogu dati nakon neposrednog uvida na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,2 HDI - ABS

Datum objave: 30.06.2011 17:23:50
Slika
PITANJE:

Imam C5,2.2 HDI,2004 g.Prilikom kupnje auta napravljen je servis što je ukljućivalo i promjenu disk pločica te poravnavanje stražnjih diskova,problem je u tome što mi nakon toga kod intezivnijeg kočenja ne svijetli naranđasta kontrolna lampica za abs(što je prije toga činila kad se abs uključio)te imam osjećaj da mi abs na stražnjem djelu ne radi.Dali je tokarenje diskova uzrok tog problema? Pozdrav.

ODGOVOR:

Obrada diskova nema utjecaja na rad ABS-a uz pretpostavku da je sve montirano i ugrađeno po pravilima struke. Kada je neispravan sustav ABS-a uvijek se upali kontrolna lampica koja je upozorenje vozaču da je sustav ABS izvan funkcije.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 2,0 HDI - AUTOMATSKA KLIMA

Datum objave: 30.06.2011 17:21:44
Slika
PITANJE:

Poštovani Možete li mi reći problem sa auto klimom na Citroen Xsara Picasso 2.0 Hdi 2003.g Što bi mogao biti problem sa automatskim klima uređajem s obzirom da se nakom punjenja dogodilo to da je nakon 10 tak dana prestao hladiti isitm intenzitetom.Spajanjem na manometar utvrđeno je da plina ima ali je tlak pao da bi se sustav ponovno stavio pod tlak te da bi se nakon 10 tak dana ponovilo isto, klima hladi ali neznatno. Neposredno nakon tog drugog "punjenja" temperatura u ventilacijskim otvorima u kabini kod rada klima uređaja bila je 7° C da bi danas to bilo tek neznatno u odnosu na tih 7° C.Obrnutim postupkom dakle grijanje radi besprijekorno . U slučaju da je problem sa kompresorom koja je cijena reparacije kompresora. Srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Prilikom servisiranja klima uređaja nije dovoljno samo dopuniti Freon . Tom prilikom se treba zamijeniti i dehidrator i staviti ulje u kompresor. Ako se događa ovo što ste Vi opisali tada treba ispitati i slijedeće : ekspanzioni venti, kondenzator, tlačnu sklopku , stanje kompresora. Kompresor se ne popravlja jer popravak ne daje garanciju da će kompresor i dalje dugo i besprijekorno raditi.  Cijena zamjenskog kompresora može biti oko 5.000,- kn .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 146 BOXER 1,4 i - HLADAN TROKIRA

Datum objave: 30.06.2011 17:00:14
Slika
PITANJE:

Alfa Romeo 146,1.4 boxer,1995 godina. Imam sljedeći problem.U zadnje vrijeme kada je motor hladan pri paljenju jako trokira,te to traje dok se ne zagrije na radnu temperaturu.Poslije auto ide bez problema. Primijetio sam da ukoliko nakon prvog paljenja odmah ugasim i upalim ponovo,onda radi normalno...obrtaji se dignu na 1300 i polako smanjuju kako se motor zagrijava te kada dođe na radnu temperaturu obrtaji mirno stoje na 900. Napomenuo bi da sam nedavno promijenio svjećice,kablove,te pročistio injektore sve na savjete mehaničara no problem još uvijek ostaje. Inače automobil je i izvrsnom stanju,ima originalnih 190 000 km,ja sam vlasnik posljednih 9 godina. Lijepo vas molim za savjet.

ODGOVOR:

Kratak i točan odgovor mogu dati nakon ispitivanja i testiranja motora. Zato ću sada u odgovoru spomenuti više mogućih faktora utjecaja a to su : propuštanje na usisnom kolektoru, razlika u tlakovima kompresije radi propuštanja na ventilima, ECT senzor, aktuator minimuma, električna instalacija od aktuatora minimuma do ECU centrale, EVAP carnister ventil rezervoara, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,9 SDI - CENTRALNO ZAKLJUČAVANJE

Datum objave: 30.06.2011 22:37:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, Kupila sam Škodu Fabiu 1.9 SDI 2000.g. Auto ima centralno zaključavanje, nema daljinsko zaključavanje, ima električno podizanje prednjih prozora. Svaki put kod otključavanja vrata, prozori se sami otvaraju. Da li je nešto neispravno ili se to može nekako isključiti ? Hvala

ODGOVOR:

Prilikom zaključavanja i otključavanja vozila ključ treba držati u položaju otvaranja samo sekundu ili dvije. Ako se to drži duže impuls ide do BSI računala i isti daje komandu za otvaranje stakala . Isto se može događati i kod zaključavanja , stakla mogu biti do pola otvorena i kada se obavlja funkcija zaključavanja ključ se drži malo duže u položaju zaključavanja i tada se zatvore i stakla. Inače sustav ima moguĆnost i dijagnoze tako da se mogu ispitati i eventualne neispravnosti u sustavu zaključavanja.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - EGR VENTIL

Datum objave: 30.06.2011 16:53:00
Slika
PITANJE:

Poštovani, u pitanju je passat 1.9 TDI,PD,85KW,2000.g (ATJ)...na sastavu sa agr ventilom vlaži ulje i osjetim nemiran rad motora dok je hladan...predlagali su mi da promijenim,međutim na netu sam pročitao podosta raznih stvari o tome da li ga treba mijenjati ili blokirati...sad sam zbunjen pa Vas molim da me savjetujete da li je dobro blokirati agr ventil i da li će s tim postupkom prestati vlažiti ulje i da li njegova neispravnost ili blokada mogu škoditi turbini... Zahvaljujem se na Vašem trudu na odgovorima i pozdravljam Vas iz Stare Gradiške

ODGOVOR:

EGR ventil nije uzrok radi kojega vidite ulje i ugradnjom novoga ventila se to neće riješiti. Ulje koje vidite dolazi iz motora kroz sustav za odušak bloka motora. Uljne pare iz sustava za odušak su spojene na usisnu starnu motora i nošene strujom stlačenog zraka ponovo ulaze u motor , izgaraju u motoru i s ispušnim plinovima izlaze kroz auspuh u atmosferu.  Kod novog motora uljnih para ima vrlo malo jer je kompresija jako dobra. Kako kompresija postaje slabija količina uljnih para se povećava.  U ovom slučaju uzrok nije EGR ventil nego brtva između EGR ventila i usisne grane. Ako dobro zabrtvite navedeni dosjed ulje se više neće pojavljivati na tome mjestu. Međutim na taj način ste otklonili samo posljedicu a ne uzrok. EGR ventil na Vašem vozilu ne smijete blokirati jer računalo motora može tada smanjiti snagu motora a to Vam nije cilj .

na vrh Povratak na vrh