Danas je: 22.09.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

CITROEN XSARA 1,4 i. - PALI SE ZNAK STOP

Datum objave: 07.07.2011 00:28:41
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Citroen Xsaru 1.4 benzin, 2000.god., 104000km.Kad radi na leru pali se znak STOP i lampica od ulja te se čuje zvučno upozorenje.Kad dodam gas lampica se ugasi.Ulje sam promijenio prije 3000 km i ne troši ni kapi.Zanima me Vaše stručno mišljenje, Srdačan pozdrav!

ODGOVOR:

Lampica stop se može paliti kada u motoru nedostaje ulja , kada je tlak ulja nizak ( niži od dozvoljenog ) , kada nedostaje tekućine u rashladnom sustavu, kada je neispravan senzor za nivo tekućine u ekspanzionoj posudi, kada se motor pregrijava, kada u kočnom sustavu nedostaje ulja. Najvažnije je provjeriti tlak ulja koji mora biti veći od 0,9 bara kada je motor zagrijan i kada radi na leru.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,6 16V - NEPRAVILAN RAD PLINSKOG SUSTAVA

Datum objave: 07.07.2011 00:26:43
Slika
PITANJE:

Fiat Bravo 1.6 16v sa BRC plinom od kada sam kupio auto 10. mjesec prosle godine javljao mi se problem da kada pustim gas prilikom kocenja (semafor) autu padnu okretaji i ugasi se, na benzinu radi normalno. Lik kaj ga je prodao je rekao da je problem u filtarima i da ih treba samo promjeniti. nakon sto sam promjenio oba filtera(tekuca i plinovita faza) problem je ostao. Bio sam u ovlastenom servisu i prvi put su mi rekli da oni nevide nikakve greske vozili se u autu i ništa. Drugi put su mi napravili reparaciju isparivaca te je problem nestao, ali se pojavio novi, sad prilikom kretanja, znaci kada stisnem gas auto se zatuši i ako ne popustim i opet pritisnem auto se ugasi, te kod ubrzavanja auto pocne trzati, narocito na autoputu gdje se vozim 90% vremena. Još mi se zna dogoditi da auto izgubi na snazi, jedva je isao 130km/h, ja stisnuo kvacilo, dva puta ga isturirao i auto vozi normalno stim da tog problema nisam imao prije reparacije isparivaca. Na benzin radi normalno. U ovlaštenom servisu su mi rekli da problem u jednom od injektora i da on malo radi malo ne, te su rekli ako nije to onda je centralni kompjuter. no ja nisam nista mjenjao sada mene zanima sta vi mislite o tome, dali je loše poštelan plin, dali je stvarno injektor, kako on moze malo raditi malo ne, dali se ti njektori mogu ocistiti kao sto se ciste benzinski? koliko bi kostao taj injektor? dali se oni mogu mjenjat pojedinacno? ja mislim da je on narančasti(narančasta je trakica oko njih), na isparivacu mi pise 1200 mB na centrajnom kompu pise sequent 24 m.t.m. s.r.l.

ODGOVOR:

Sve što ste opisali i napisali ukazuje na nepravilan rad plinskog sustava . Točan uzrok se može saznati nakon pregleda Vašega plinskog sustava. Mogući uzroci su : plinski injektori, dovodi goriva, tlak plina, loše podešen plinski sustav, emulator, senzor tlaka plina, električna instalacija plinskog sustava, plinsko upravljačko računalo . Neki plinski injektori se mogu čistiti a neki se moraju mijenjati ( BRC injektori se mogu čistiti ). Plinski injektori se mogu mijenjati i pojedinačno. Cijene plinskih injektora ne znam jer ugrađujem plinski sustav PRINS a ne BRC .

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - AUTOMATSKI MJENJAČ

Datum objave: 06.07.2011 20:00:19
Slika
PITANJE:

Planiram kupit polovni automobil s automatskim mjenjačem, dvoumim se između Alfe 156 selespeed, 1999 g 2.0, benzinac i Mitsubishi Carisme 1,6 16 V, 2004 g isto benzinac. Cjena je otprilike ista. Zanima me Vaše mišljenje koji je isplativiji, kako s djelovima... koje su prednosti i mane jednog, a koje drugog. Hvala

ODGOVOR:

Bolji izbor je Mitsubishi jer je puno mlađi . Jeftinija za održavanje je Alfa . Morate znati  da automatski mjenjač treba redovito održavati a uvijek je problem kada se isti pokvari . Popravci su izuzetno skupi a kvalitetnih servisa baš i nema.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 D - NEĆE U PRVU I TREĆU BRZINU

Datum objave: 07.07.2011 00:21:39
Slika
PITANJE:

Poštovani gdine. Meiću. Imam Ford fokus 2000 godina diesel, interkuler, 1,8 90 ks i 66 kv. Postavljao sam Vam pitanje u vezi mijenjača kada nece da se usalta u prvu i trecu brzinu. Mnogi su mi govorili da su u pitanju sinhroni, te moras kupiti mijenjac, itd. dok nisam nazvao covjeka od kojeg sam kupio auto, i ispricao mu problem. Naime on je mijenjao lamelu, na vozilu a nije promijenio potisnu ploču, (kaže dobra, nema potrebe) . Ja Vas pitam : Dali je moguce da zbog osigurača na sajlama koje idu iz šaltebla do mijenjača moze iskakati ručica mijenjača iz 1 i 3 brzine, naime on te osigurače nije ni vratio na svoje mijesto, nema ih uopće, kada je mijenjao lamelu, tako da mi je ostao kratak hod ručice u 1 i 3 brzini. Hvala i s poštovanjem.

ODGOVOR:

Problem s prvom i trećom brzinom nije nastao radi potisne ploće nego radi loše podešenosti komandi za šaltanje brzina . Komande moraju biti tako podešene da ručka za šaltanje brzina ima isti hod za prvu i treću brzini a isto tako i za drugu i četvrtu brzinu. Uzrok može biti i ovaj koji ste Vi naveli ( osigurači ) .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 TD - PROMIJENJEN MOTOR, ALI.....

Datum objave: 06.07.2011 19:57:43
Slika
PITANJE:

Ovako imam problem sa ford mondeo 1.8 td 90 konja , mjenjao motor na njemu i morao sam i bosch pumpu mjenjat ,, ,, auto mi pali ali jedva i baca na auspuh dim, neprima gas nikako i nema snage motor ,, ako mi mozete pomoci oko toga sta je da nije zub bosch pumpe preskocio ili sta ?

ODGOVOR:

Ovo vozilo ima dva zupčasta remena jedan je za bregastu osovinu a drugi za visokotlačnu pumpu. I jedan i drugi moraju biti točno u fazi . Za točno namještanje faze motora potrebna su dva specijalna alata . Jedan je za točan položaj radilice a drugi za točan položaj bregaste osovine. Bez navedenih alata ne možete točno namjestiti fazu motora a to je jako bitno jer radi toga može biti problema s paljenjem.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 3,0 i. - TROŠI ULJE

Datum objave: 06.07.2011 19:53:47
Slika
PITANJE:

Postovani ! nedavno sam kupio audi A6 2003god, na satu mu pise 125000km. motor je 3.0 i auto ima ugradjen plin. Auto ide sasvim dobro i sve radi super osim sta sam primjetio da trosi ulje. mislio sam da je problem u ulju pa sam promjenio ulje, nalijo sam 5w40 ali ga i dalje trosi. htio bi vas pitat ako je ulje na maximumu dali je normalno da se nakon 5000km upali lampica za ulje? pitao sam prijatelja koji radi u audiju i on kaze da je njima sasvim normalno da auto trosi do pola litre ulja na 1000km. dali mi mozete preporucit koje ulje da koristim da pokusam smanjit potrosnju ulja. unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Navedena potrošnja ulja je povećana a potrošnja nastaje preko vodilica ventila i klipnih prstenova. Ne mogu navesti neku posebnu marku ulja . Vi možete eksperimentirati i sami otkriti koje ulje se manje troši i koji je to proizvođač ulja . Pazite pri tome da gradacija ulja bude prema preporukama proizvođača .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,6 TD - PAPUČA KVAČILA JAKO NISKA

Datum objave: 06.07.2011 19:52:13
Slika
PITANJE:

Evo prije svega da vam se unapred zahvalim na vašoj ukazanoj pomoći!Naime ja imam audi 80 1.6TD 59KW 1989god problem je u tome što mi u poslednji nekoliko mjeseci papuča kvačila dosta niska odp niža od kočnice za 10 do 15cmm pre godinu dana sam zamjenio novi glavni celindar jer mi je stari ponekad nije htio razdvoit nisam mogao prebacivat stepene prenosa i moj drugi problem je da pri vožnji kad oduzmem gas i dodam nešto lupi kao da je nekakav nosač gledo sve ok zamjenuo sam nosače motora nosač mjenjača selene na mostu sve ok to isto se dešava pri kretanju ako malo brže popustim kvačilo. Unapred HVALA!!!!!

ODGOVOR:

Uz glavni cilindar spojke ( kvačila ) koji je u kabini , postoji i radni cilindar spojke koji se nalazi na samom mjenjaču . Pregledajte obadva cilindra i zamijenite neispravni . Lupanje koje čujete ne moraju biti nosači motora to se može događati i zbog : ispušnog sustava, pomicanja motora iz ležišta, neispravnih pogonskih osovina, istrošenosti pojedinih dijelova prednjeg ovjesa.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,6 i. - LAMPICA ALTERNATORA

Datum objave: 06.07.2011 19:48:32
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Opel Kadett 1.6i, 1991.godište. Unazad mjesec dana, tijekom vožnje se upali lampica alternatora. Promijenili smo remen i kablove, ali nije pomoglo. Primijetila sam da se lampica upali kad se motor zagrije. Inače drugih problema nema, na servisu je bio prije godinu dana, a tada je ugrađen novi alternator. Što mislite da bi mogao biti problem? Hvala vam na pomoći. Lijep pozdrav!

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogući uzroci su : regulator napona, diodni modul alternatora, rotor alternatora, električna instalacija, pobudna dioda alternatora .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 D - ZNAKOVI NEISPRAVNOSTI DIZA I LAMELE

Datum objave: 06.07.2011 19:43:46
Slika
PITANJE:

Uz dužne pozdrave, poštovanje i svake pohvale na stručnost.Zahvalan bih vam bio kada bi mi odgovorio na dva pitanja: 1-Koji su znaci neispravnosti diza kod golfa II 1.6 dizel. 2-Koji su znaci neispravnosti ili istrošenosti lamele i korpe mjenjača. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Neispravne dize se mogu prepoznati prilikom naglog ubrzanja kada se pojavljuje veća količina crnog dima, drugi simptom je povećana potrošnja goriva, treći simptom je otežano paljenje motora . Stanje diza je najbolje provjeriti kada se iste ispitaju na odgovarajućem uređaju , tada se vidi tlak na dizama , oblik mlaza, termičko oštećenje. Evidentni znakovi dotrajale spojke su : proklizavanje prilikom ubrzanja, trzanje prilikom kretanja, nemogućnost šaltanja brzina.

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,6 16V - SENZOR ZA TEŽINU SUVOZAČA

Datum objave: 06.07.2011 12:17:50
Slika
PITANJE:

vozim fiat stilo 1.6 16v.otisao mi je senzor za tezinu suvozaca i stalno mi se pali lampica za airbag.cuo sam da je to moguce rijesti sa nekim emulatorom koji se spoji ispod sedista i da se ta lampica nece paliti vise.moje pitanje je da li je to pouzdano ili dzabe bacam pare??i koja je funkcija lambda sonde,takodje jedna ne radi i trebam je zamijeniti?

ODGOVOR:

Neispravni senzor za težinu suvozača je najbolje zamijeniti a sve drugo su improvizacije. Moguće je da se može elektronskim modulom zavarati računalo koje kontrolira suvozačko sjedalo ali to nije pravo rješenje pa ga ne bi komentirao. Lambda sonda šalje informaciju ECU računalu motora o količini kisika u ispušnim plinovima. Kada je kisika previše smjesa je siromašna a kada je kisika premalo smjesa je prebogata . Na osnovu podataka koje dobiva od lambda sonde ECU računalo upravlja i regulira količinu goriva kako bi smjesa benzina i zraka uvijek bila optimalna . U grubo mogu reći da je to fina regulacija goriva.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - TRESE SE PRILIKOM KOČENJA

Datum objave: 06.07.2011 12:13:24
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam Opel Vectre 2.0 dti 74kW, karavan iz 2000. godine. Mijenjao sam prednje disk pločice, nakon izmjene auto se tresao prilikom kočenja, da ne kazem pri brzini od 120 kolike su vibracije, pa sam odmah zamijenio i diskove, posto mi je drugi majstor rekao da su stari odradili svoje. Auto opet trese i nakon odvozenih 200-300 km, i vise. Možete mi reći u čemu bi mogao biti problem. Diskovi i pločice su od različitih proizvođača, zamjenski. Prije mijenjanja, na starim diskovima i sa starim pločicama kočio je perfektno. Hvala!

ODGOVOR:

Uzroci vibracija mogu biti brojni . U pojedinim slučajevima otkrivanje uzroka vibracija može biti jako zahtijevno . Navesti ću moguće generatore vibracija : diskovi, glavčine , dosjedi diskova, ležajevi, kočna kliješta , kočni cilindri, gume , felge, pogonske osovine, ostali nedefinirani uzroci. Glavni zadatak Vaših mehaničara da ispitaju sve što sam nabrojio i da otkriju kako i zašto dolazi do vibracija koje ste spomenuli. Ako ne postignete uspijeh javite se .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,4 E - NA UZBRDICI GUBI SNAGU

Datum objave: 06.07.2011 12:11:06
Slika
PITANJE:

Imam Megana 14e 1998 god. auto dobro pali i radi u leru no međutim kod malo duže vožnje npr.autoputom pogotovo na uzbrdici osjeti se gubitak snage motora.Auto ne dimi i ne troši ulje nije potrebno doljevanje od zamjene do zamjene ulja.Napominjem da sam bio već kod trojice mehaničara na kompjuterskoj dijagnostici ali nijedan kompjuter nije prihvaćao kompjuter na autu tako da se nije moglo ustanoviti u čemu je kvar ili problem pa Vas molim da mi probate odgovoriti nešto u vezi toga.Hvala.

ODGOVOR:

Činjenica da ste bili kod pojedinih mehaničara ne znači ništa ako niste uspijeli doći do spoznaje o greškama na motoru. Dijagnostika motora nije samo spajanje servisnog kompjutora na dijagnostički konektor na vozilu nego nešto mnogo više . To su pojedinačna ispitivanja i mjerenja na mehaničkom sustavu motora na sustavu za stvaranje iskre na svjećicama na sustavu elektronskog ubrizgavanja goriva. Ovom prilikom ću navesti moguće neispravnosti : mehanički sustav motora, filteri, tlak goriva, nečisti injektori, MAP senzor, mjerač mase zraka, potenciometar leptirastog ventila, ECT senzor, sustav paljenja ( probijanje visokog napona ) , električna instalacija od motora do ECU centrale.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 i. - ŠTO PRIZVODI ZVUK "KVRC"

Datum objave: 05.07.2011 23:12:02
Slika
PITANJE:

Pozdrav s.Imam jedan problem koji me muci zadnjih godinu dana ali ga jos nitko nije uspio rjesiti u potpunosti.Naime na Focusu 16 iz 2001,kada otpustim kvacilo i lagano krenem, iz prednjeg kraja se cuje lagano "kvrc",kao da negdje nesto nije dobro pricvrsceno,Isto se ponavlja kada se auto vozi u 3 ili 4 brzini pri nizim okretajima (oko 1000) i onda se naglo doda gas opet se cuje taj kvrc.treci primjer je kada se skrece u desno opet se cuje to kvrcanje ali puno jace..napominjem da kada se skrece u lijevo toga zvuka nema...kada se stavi ruka na lijevi kotac i lagano se okrece volan u lijevo i desno cuje se skroz lagani udarac na gumi,kao da negdje ima lufta....napominjem auto ide skroz ravno,nema nikavih pomicanja auta u bilo koju stranu kod naglog ubrzavanja ili kocenja.Auto skrece u bilo koju stranu na mali pomak volana...Napominjem da toga zvuka nema na neravninama i jamama...a ako i ima ja ga necujem radi buke..Promjenio sam letvu volana ,doduse polovnu,zvuk se opet cuo doduse manje ali sa vremenom se opet povecao(500km).Onda sam odnio svoju staru letvu(nigdje nije curila ili gubila ulje),na reparaciju u ZG u tehnomehaniku...i opet je zvuk ostao.Bio sam kod tri majstora za fordove,svi kazu da je auto odozdo kao nov ,nema lufta (ja sam 1 vlasnik i auto je presao 60 000 km)..Post je malo duzi,ali tu sam opisao stvarno sve sta je bilo do sada..

ODGOVOR:

Iz Vaše priče sam zaključio da postoje dva problema o kojima govorite . Jedan je zvuk kojega čujete prilikom kretanja ili pri naglom ubrzanju a drugi je zračnost u volanu. Prvi zvuk može nastati radi zračnosti u bilo kojem dijelu prednjeg ovjesa ( gumeni blokovi, kuglasti zglobovi, spone, balans štanga, hvatišta ovjesa, pogonske osovine ). Zvuk koji osjetite kada okrećete volan može nastati na svim dijelovima upravljačkog mehanizma i to : zubna letva, spone volana, krajnici spona, hvatište osovine puža volana i osovine volana, križ osovine volana, ležajevi osovine volana. Neposrednim uvidom na vozilu mogao bih doći do saznanja kako i gdje nastaje opisani zvuk.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 TD - ČEST SLUČAJ KOD TD MOTORA

Datum objave: 05.07.2011 23:06:10
Slika
PITANJE:

Ford mondeo 1.8TD, 1999 godina, pri niskom broju obrtaja slabo vuče. Najbolje se primjeti kada se lagano u prvoj brzini pokušava krenuti uz uspon. Moram dati jači gas, obrtaji moraju biti preko 2000 da bi povukao. Kao da ne prima dovoljno goriva pri niskom broju obrtaja. Pri većem broju obrtaja sve je OK. Hvala

ODGOVOR:

Slabo ubrzanje na nižim brojevima okretaja su česti slučaj kod TD motora . A uzroci mogu biti slijedeći : suženje usisnih kanala u glavi motora, velika količina krutih čestica na usisnim ventilima, djelomično začepljenje ispušnog sustava , mehaničko stanje turbine, nakupljena velika količina čađe u turbini, sustav za regulaciju tlaka turbine , lošije mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL FRONTERA 2,8 TDI - PREGLEDATI PRIJE KUPNJE

Datum objave: 05.07.2011 23:03:04
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav.Uvjek sam bio prezadovoljan vašim odgovorim pa se zato evo ponovo obraćam.Razmišljam o kupovini auta pa bih volio čuti vaše mišljenje! OPEL FRONTERA---1996. godište---2,8 tdi motor---full oprema---70kw Interesuju me vaša iskustva sa tim vozilom---potrošnja--održavanje i slično. Unaprijed HVALA!

ODGOVOR:

Motor je kvalitetan i može dugo trajati . Vozilo je također kvalitetno. Jedino i najvažnije je u kakvom stanju će biti motor i vozilo kaga da Vi kupite . Rizik ćete izbjeći ako vozilo najprije detaljno pregledate a to se posebno odnosi na motor i mjenjač. Uz to pregledajte i sve ostale sklopove vozila.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,9 TDI - ČUDAN ZVUK

Datum objave: 05.07.2011 23:00:02
Slika
PITANJE:

Imam Golf V 12mes.2006 god.TDI 105 ks.Imam problem a to je...kada krenem sa ujednaceni gas malo ga gusi i cuje se cudan zvuk...tako je to do 2500 0/min a nakon toga trzne i ide normalno.Taj problem imam u prvi i drugi stupanj prenosa,a posle toga t.e. 3-4-5 stupanj nista se ne oseca bio sam par ovlastenih servisa u makedoniji i nista.Neki su mi rekli da je u pianju EGR ventil koji je kod mene elekticni.Promenio sam i turbinu i opet je ostao problem isti /???.

ODGOVOR:

Na Vaše pitanje mogu točno odgovoriti tek nakon pregleda Vašega vozila . Sada mogu navesti moguće neispravnosti : mehaničko stanje motora, filteri, zrak u sustavu goriva, dobavna pumpa, senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, mjerač mase zraka, senzor radilice, električna instalacija motora, dize, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA 1,9 D - ELEKTROPOKRETAČ SE MOŽE POPRAVITI

Datum objave: 05.07.2011 22:57:56
Slika
PITANJE:

Poštovani, moje pitanje odnosi se na škodu feliciju 1.9d 97 god. prošla 308 tkm -danas kod paljenja ćuo sam zvuk kao da lupa po limu te kad sam ga ugasio i nakon pola sata više je nisam mogao upaliti - skinuo sam strujni pokretač i vidim da su zubci na njemu i na zamašnjaku puni sitne metalne prašine. stoga Vas ovim putem pitam za savjet da li treba kupiti novi strujni pokretač i što se tiče zamašnjaka (neznam da li sam Vam to dobro objasnio ) Srdačan pozdrav, Milan

ODGOVOR:

Elektropokretač ne morate odmah kupovati jer se isti može popraviti ( mijenjaju se neispravni dijelovi ) . Isto tako se može mijenjati i zupčanik na zamašnjaku ako je oštećen.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 270 CDI - GREŠKA NA ELEKTR.INSTALACIJI

Datum objave: 05.07.2011 22:54:24
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam vise problema sa vozilom Mercedes E270 CDI(130kW),2002g,w211, tiptronic mjenjac,preseao 177 000 km...(kilometraza je originalna 100 %)... 1. Tempomat nekoliko dana radi a nekoliko dana ne radi.... 2. Sijalice krepavaju svakih nekoliko dana... 3. Truba ponekad radi a ponekad ne radi... 4. nedavno mi je u sred voznje izbacio poruku da su u kvaru ABS, ESP i BAS... i zaista nisu radili (tada nije radio ni tempomat)...nakon 2 dana taj kvar je nestao sam od sebe i sada sve normalno radi... 5. ovaj kvar me najvise nervira.naime vozilo odlicno ide,i malo trosi i ne dimi i prezadovoljan sam sa vozilom ali kada vozim konstantno 15-20 minuta uz neki veliki uspon brzinom oko 80-100km/h vozilo odjednom bez ikakve najave mnogo uspori i opada mu brzina i opadaju mu obrtaji bez obzira sto je noga do poda na gasu... Vozilo samo usporava,i skoro se nikako ne cuje zvuk motora.U roku par sekuni brzina padne sa 100km/h na samo 30-40 km/h a obrtaju padnu na nekih 1000 o/min iako je gas do poda... jedini nacin da to rijesim je da zaustavim vozilo na sred ceste,ugasim motor, i OBAVEZNO IZVUCEM KLJUC iz kontakt brave i tek onda upalim vozilo.KLJUC SE MORA POTPUNO IZVADITI pa tek onda paliti vozilo.Nakon toga ponovo se cuje RIKA motora i vozilo polazi punom snagom...Nakon toga mogu voziti do mile volje bez ikakvih problema. To mi se desava otprilike jednom tjedno... Inace vozilom sam prezadovoljan sto se tice apsolutno svega osim elektronike... Molim vas za savjet i mnogo zahvaljujem...

ODGOVOR:

Sve što ste napisali i opisali ukazuje na grešku koju stvara električna instalacija na motoru, električni kontakti i konektori. U kritičnom momentu dogodi se pad napona na dijelu instalacije i radi toga se počnu nekontrolirano pojavljivati greške koje ste naveli . Uz to je moguće da motor izgubi snagu radi problema koji nastanu na sustavu za regulaciju turbine ( preveliki tlak turbine i motor odlazi u rezervni program ) . Iz navedenog vidite da na Vašem vozilu treba sistematski pregledati električnu instalaciju na motoru . Svi vodovi te instalacije vode prema upravljačkom računalu motora.

na vrh Povratak na vrh

ALFA 147 JTD - ČUDAN HOD MJENJAČA

Datum objave: 05.07.2011 22:46:58
Slika
PITANJE:

Postovanje, Prvo da se zahvalim na odgovoru, koji sam dobio prije par dana, a pitao sam vas koji je auto bolji alfa 147 ili fiat stilo, jer sebi paniram kupiti. Danas sam isao da pogledam jednu alfu 147 jtd, i sve je super samo mi je malo cudan hod mjenjaca. Naime, kada je mjenjac u neutralnom polozaju i kad pomjerim rucicu mjenjaca u lijevo ( a pri tome ne usaltam u brzinu, znaci samo pomjerim rucicu) rucica ostane na lijevoj strani, tj. ja je moram vratiti na sredinu ne vraca se sama, pa mi je saltanje iz 2 u 3 brzinu malo cudno. Da li je to sta opasno ili ne trebam da brinem o tome?? takodje sam cuo da je prednji ovjes malo osjetljiviji kod ovih alfi, j. da je od aluminja, a kad sam otisao u autodijelove da pitam za cijenu, oni su mi rekli da je prednja lafeta od celika, bar ta sto je oni imaju na stanju. Da li je ta lafeta sta boljeg kvaliteta i da li je sta izdrzljivija. Unaprijed zahvaljujem,

ODGOVOR:

Ručka mjenjača se ne vrača u položaj III i IV brzine radi zračnosti koja je nastala na mehanizmu za šaltanje brzina . To se može lako riješiti zamjenom istrošenih dijelova koji nisu skupi jer se nalaze izvan mjenjača i lako ih je zamijeniti. Drugi uzrok može biti povratna opruga u samom mjenjaču . To se isto može urediti samo je potrebna demontaža mjenjača i otvaranje istoga. Vilice ovjesa koje ste spomenuli su čelične i takve trebaju biti.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,9 D - LER GAS NESTABILAN

Datum objave: 05.07.2011 22:40:41
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić Imam Peugeot 206 1.9D. Prije nekoliko dana sam primjetio da, prilikom zakretanja volana do krajnjeg položaja lijevo i desno, da ler gas postane nekako nestabilan. To se i prije znalo dešavati ali ne tako često, sad večinom od kad su stavljene nove gume. Dal to ima kakve veze s tlakom u gumama i koji tlak u gumama preporučate?(Dimenzije guma su 185/55/15) I još me zanima što u prednjem ovjesu može dati zvuk lupkanja na neravninama na cesti? Hvala...

ODGOVOR:

Nestabilan broj okretaja na leru može nastati radi novih guma jer iste imaju veće trenje i potrebna je veća sila zakretanja . Tlak u gumama treba biti 2,4 bara na svim kotačima. Na prednjem ovjesu mogu lupati selen blokovi ovjesa, spona , balans štanga, krajnici spona.

na vrh Povratak na vrh