Danas je: 30.07.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF 1,9 SDI - ZAMJENA FILTERA GORIVA

Datum objave: 05.07.2011 22:35:17
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp Meiću niste mi odgovorili na pitanje izmjene filtera goriva kod golf dizel SDI 2005 DA LI TREBA ISPUSTITI ZRAK I KAKO POŠTOVANE

ODGOVOR:

Sigurno sam odgovorio na Vaše pitanje a odgovor je glasio da u novi filter goriva napunite dizel gorivo i da isti ugradite. Nakon toga otpustite visokotlačne cijevi i nekoliko puta startate motor dok se na cijevima na pojavi gorivo. Nakon toga samo zategnete visokotlačne cijevi i upalite motor.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 2,0 DI- GREŠKA NA SUSTAVU ZA UPRAVLJANJE MOTOROM

Datum objave: 05.07.2011 22:33:24
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam OPEL ASTRU 2.0 DI G 1999.god. proizvodnje, karavan. Zadnja dva dana pali mi se lampica koja izgleda: kockica, a u sredini neka zvjezdica, a pali se kada temperatura dođe do polovice skale. Da li je to ozbiljan problem i o čemu se radi? Jer neznam od čega bi prije počela s provjerama. Unaprijed zahvaljujem, te čekam vaš brzi odgovor.

ODGOVOR:

Kontrolna lampica koju ste spomenuli se pali kada postoji greška na sustavu za upravljanje motorom ili na sustavu za regulaciju napona. Prema tome najprije se ispituje stanje akumulatora i napon koji stvara alternator. Ako je to ispravno tada je najbolje obaviti kontrolu memorije grešaka na upravljačkom računalu motora . To ujedno i najbrži način da se dođe do spoznaje o kvaru. Moguće neispravnosti su : pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, pojedini aktuatori, davači impulsa, dize, električna instalacija.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 124- ELEKTRIČNO-PNEUMATSKO CENTRALNO ZAKLJUČAVANJE

Datum objave: 05.07.2011 11:25:28
Slika
PITANJE:

Pozdrav,imam merc.124.93god, i moj problem je u centralnom zaključavanju tj, nakon što sam zamjenio malin kompresor od zraka i odslušao ga kako nabija zrak ,pokušao sam s ključem zatvoriti da vidim jeli funkcionira ali nije htjelo zatvoriti ,pa sam sjeo u nutra i pritiskao dugmiće ali kad bi pritisnuo jednog ,drugi bi se dignuo ,šta da radim i dali uopće postoji neko mjesto za ozračivanje.hvala i prvi put se javljam ,prije nego sam vam poslao poruku čitao sam dosta vaših odg.šta reći nego hvala vam šta imate vremena za ovakav vid pomoći i to još besplatno .Od srca hvala Davor.

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima električno-pneumatsko centralno zaključavanje . Sustav se sastoji od brojnih dijelova i sklopova a kompresor je samo jedan od dijelova. Potrebno je pregledati isve ostale dijelove sustava i to : ispravnost bravice vozačevih vrata, upravljački sklop-modul, elektropneumatski postavni član, elektropneumatski upravljački sklop, ispravnost ostalih bravica. Najčešći uzrok je pneumatski upravljački sklop kojega čine elektronički sklop i dvotlačna pumpa. elektronički sklop prima naredbe od upravljačkog sklopa i proslijeđuje ih pumpi . Sama pumpa može promjenom smijera rotacije stvoriti tlak ili podtlak i na taj način otvara ili zatvara bravice vrata. Sustav nije jednostavan i zato  treba ispitati stručno i pažljivo sve dijelove sustava.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI- PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 05.07.2011 11:19:30
Slika
PITANJE:

imam volkswagen golf 4 1.9 tdi(sa crvenom i)81 kw imamo problem sa palenje kad je zagreana,nije kao prvi put,kad je hladna.Nekad temperature se dize 90,a nekad ne dize temperature.Kad smo isklucili senzor za temperature auto pali ko grom,nema nikakav problem i kad je zagreana.Kad uklucis opet senzor za temperature opet teko pali kad je zagreana.Molim vas za odgovor hvala vam puno.

ODGOVOR:

Kada je motor hladan rade grijači i motor lagano pali. Kada je motor zagrijan grijači ne rade i zato motor teže pali. Uzrok radi kojega topli motor teže pali nisu grijači nego slabija kompresija motora. Kada odspojite senzor temperature grijači opet rade i kada je motor zagrijan.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS DIZEL - KAD SE POLIJE HLADNJAK DOBIJE SNAGU

Datum objave: 05.07.2011 09:14:23
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Imam Ford Focus dizel 2001 godina. Problem je po malo interesantan. Kada perem auto i kada prskam vodom u hladnjak (perem kroz crnu plastičnu rešetku sprijeda) naredna dva dana auto dobija jaču snagu, jača mi je prva i druga brzina, kao da se upali neki turbo. Isto se desi i kada dignem haubu i vodom dobro polijem hladnjak.Nakon dan ili dva, vozilo opet dolazi u staro stanje, nema neke snage kao prije. Interesantno zar ne! Ukoliko mi možete dati odgovor o čemu se radi, bio bih vam veoma zahvalan. S poštovanjem,

ODGOVOR:

Voda vjerovatno uđe u lamele intercoolera ( hladnjak stlačenog zraka ) i tada isparavanjem pospješuje intenzivnije hlađenje zraka koji ulazi u motor . Hladniji zrak ima veću masu pa je bolje punjenje cilindara i radi toga motor bolje ide. Drugog objašnjenja nemam osim kada bi mogao obaviti uvid na samom vozilu.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XANTIA 1,9 TD - ZRAK U GORIVU

Datum objave: 04.07.2011 23:49:48
Slika
PITANJE:

Poštovani!imam citroena xantiu 1.9 td 1995 godina,od filtera goriva do visokotlacne pumpe sam stavio prozirno crjevo radi problema sa palenjem mislio sam da pusta gorivo ali ne pusta,kad auto radi kroz to crijevo idu sa gorivom mejuri od zraka puno crijevo mejura,pa me zanima dali znate sto bi moglo biti sva crjeva su detaljno provjerena,kuciste filtera pregledano i nigde ne pusta gorivo..unaprijed hvala na odgovoru..

ODGOVOR:

Zrak u gorivo može ulaziti na razne načine i zato pregledajte ako ste u mogućnosti : usini dio u rezervoaru, sve cijevi za gorivo , cijevi za povrat goriva, priključci na dizama,  filter goriva i na kraju visokotlačnu pumpu . Uzrok sigurno postoji i detaljnim ispitivanjem se može pronaći uzrok.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 i. - TRZA U VOŽNJI

Datum objave: 05.07.2011 09:10:53
Slika
PITANJE:

Štovani, Slučajno sam na netu naišao na ovu stranicu (tražeći način da dobijem neki odgovor za svoj problem s autom)i pregledao sve odgovore među kojima ima nekolimo sa sličnim problemom, ali sam bio slobodan obratiti Vam se u nadi da ćete mi moći dati neki konkretan savjet. Radi se o slijedećem: imam Škodu Octaviju 1.6 , 2000.god. u koju je prije par godina ugrađen plin. Zadnjih godinu dana imam problem s radom motora. Ispočetka je motor nepravilno radio samo za kišnog vremena, ali u zadnje vrijeme to isto dešava se kada se motor zagrije ili kada se u toku vožnje ugasi pa nakon nekog vremena ponovno upali. Motor u toku vožnje sam počne gubiti snagu na nekoliko sekundi, a potom najednom "povuče" i nastavi vožnju. Dešava mu se da sam od sebe počne trzati u vožnji i pri velikim brzinama (iznad 100km/h) malo manje, ali opet prisutno, a pri manjim (gradskim, 2.-3. brzina)jako. Trzanje je do te mjere se auto ugasi ako se zakoči (bilo naglo bilo polagano kad se približavamo semaforu). Autoelektričar mi je rekao (a to sam i ja mislio) da je problem u kablovima pa ih je zamjenio, ali se problem nije riješio. Potom nam je mehaničar rekao da je problem usisna grana (pokazlo je računalo)i promjenio ju je s tim da je stavio polovnu (2005.g.) i ništa se nije promjenilo. Otišli smo drugom mehaničaru koji je (s tom polovnom usisnom granom) rekao da računalo pokazuje opet grešku na usisnoj grani i moguće lambda sondu. Ovaj mehaničar tvrdi da treba staviti novu i original pa Vas molim da mi date savjet šta napraviti jer ona ne košta malo novca i ne bih volio da opet ne rješim problem. Najbitnije je od svega što supruga vozi taj auto i dnevno pređe udaljenost od 80 do 100 km s njim i već se polako boji voziti takav auto. Bit ću Vam beskrajno zahvalan ako uspijete odgovoriti na moje pitanje. Unaprijed zahvaljujem! Saša

ODGOVOR:

Naravno da mogu dati jasan i točan odgovor na Vaše pitanje ali je to moguće tek nakon neposrednog uvida na Vašem vozilu. Ovom prilikom mogu dati opširniji odgovor i uputu što Vaši mehaničari trebaju ispitati a to su slijedeći dijelovi i sklopovi : faza motora, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, filtere, čistoću rezervoara, tlak goriva, injektore, MAP senzor, potenciometar gasa, ECT senzor, aktuator minimuma, ECT senzor, RPM senzor, senzor bregaste osovine, mjerač mase zraka, lambda sondu, EVAP ventil rezrvoara, električnu instalaciju, ECU centralu. Ako to ne mogu riješiti Vaši mehaničari , ja ću to sigurno riješiti.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA 1,3 LX - PODEŠAVANJE VENTILA

Datum objave: 05.07.2011 09:06:19
Slika
PITANJE:

Poštovani, radi se o automobilu Škoda Felicia 1.3 LX. Nakon podešavanja ventila (0.2mm) htio sam još jednom sve prekontrolirati. Primijetio sam da kada je motor u poziciji za podešavanje ventila 2. cilindra, na 4. cilindru usisni ventil ima zazor veći od 0.2mm, a maloprije sam ga podesio na 0.2mm. Ako bih vratio ventile 4. cilindra u položaj za podešavanje, veličina zazora bi bila 0.2mm. Isto se događa i na drugim cilindrima. Ventili 1. cilindra u poziciji za podešavanje, ispušni ventil 3. cilindra ima zazor veći od 0.2mm. Ventili 3. cilindra u poziciji za podešavanje, usisni ventil 1. cilindra ima zazor veći od 0.2mm. Ventili 4. cilindra u poziciji za podešavanje, ispušni ventil 2. cilindra ima zazor veći od 0.2mm. Poziciju za podešavanje sam našao tako što nađem jedan cilindar koji je na vagi, a podešavam drugi odnosno 3. cilindar na vagi podešavam 2., 1. na vagi podešavam 4., 2. na vagi podešavam 3. i 4. na vagi podešavam 1. Očekivao sam da zazor pojedinog ventila, u bilo kojem položaju bregaste osovine, ne može biti veći od onoga kojega sam podesio. Možete li prokomentirati ovo, po mome mišljenju, čudno ponašanje ventila.?

ODGOVOR:

Nemojte se previše opterećivati nepotrebni stvarima . Ako ste ventile podešavali kako ste rekli i to drugi i treći a nakon toga prvi i četvrti po sistemu kada je jedan par na vagi drugi par ventia se podešava, to ste dobro napravili. Ostale dijelove složite i upalite motor , vidjeti ćete da će dobro raditi što se ventia tiče.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - PROMIJENJENA BRTVA GLAVE, ALI ...

Datum objave: 05.07.2011 09:03:46
Slika
PITANJE:

Poštovanje,moj problem se odnosi na sljedeće: Fiat punto (jedinica) 75 SX,1.2, 1994 godina,prije 3 mjeseca zamjenjena brtva glave te se od tada pojavljuje problem u radu motora a i u povećanoj potrošnji goriva.Prilikom startanja vozila motor pali zaista ljepo,na minimumu radi super ali kod dodavanja gasa čim pređe 2000 okr./min počne jako trokirati.u vožnji se ponaša skroz promjenjivo,nekad trokiranje počne na 2000 okr./min a nekad oko 3000 okr./min.prebacivanjem u veći stupanj prenosa trokiranje nestaje pa se opet pojavi.uglavnom kad počne trokirati nemoguće ga je nastaviti voziti u isoj brzini.Crvena lampica (injektor)pali se jako često pa se gasi i tako stalno.Trokiranje je slično prekidu struje pa u vožnji počne jako cupkati.Lijepo Vas molim za savjet.Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Detaljno ste opisali sve pojedinosti . Radi svega što se događa najbolje je odmah naprarviti kontrolu mehaničkog sustava motora ( podešenost ventila, faza, kompresija , propuštanje na usisnom kolektoru ) . Nakon ovoga ispituje se sustav paljenja ( iskra na svjećicama, visokonaponski kablovi, razvodnik paljenja, senzor radilice, elektronika paljenja, bobina ) . Na kraju ostaje samo sustav ubrizgavanja goriva ( filteri, čistoća rezervoara, tlak goriva, injektori, regulator tlaka goriva, senzori na motoru, mjerač mase zraka, potenciometar gasa, električna instalacija, ECU centrala ) .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO NEXIA GLE 1,5 i.- KONTAKT BRAVA

Datum objave: 05.07.2011 09:01:17
Slika
PITANJE:

Poštovani! Daewoo Nexia GLE 1.5 8v 1996 godište. Imam 2 problema, prvi je s kontakt bravicom, kad se okrene ključ na kontakt nekad upali lampice a nekad ne ( kao da nema akumulatora - nikakav znak ne daje ), onda moram pomaknuti ključ milimetar prema naprijed i držati ga tako dok on ne "odzuji" ( ali ne smijem vratiti ključ u položaj kontakt jer će se sve pogasiti ) pa ga tek onda palim. Nekad i popali lampice ali se zna desiti kratki prekid kad krenem paliti auto. Dali se mora mijenjati bravica ili se može popraviti? Drugi problem je kod paljenja, auto upali i odmah se ugasi, takav postupak se ponovi jedno 4-5 puta i onda bude sve normalno, češće se dešava kad je auto topliji a rijeđe ujutro kad je malo hladnije. Inače auto radi mirno u leru, vuče super i prešao je 120 tkm. Sviječice su dobre, ulje ne troši, el. čok je očišćen od prljavštine. Zadovoljan sam potrošnjom koja je u prosjeku 8 litara. P.S. koje gorivo je najbolje sipati u auto i koje ulje staviti u mašinu kad se bude servis radio? Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Radi problema s kontaktom treba zamijeniti električni dio kontakt brave ( nije skup ) . Problem s gašenjem motora kao što ste opsali mogu biti slijedeći dijelovi : regulator tlaka goriva, injektori, MAP senzor, potenciometar gasa, EVAP ventil rezervoara, propuštanje na usisnom kolektoru, ECT senzor temperature motora. Odgovarajuće gorivo je eurosuper 95 a ulje za motor je 10W40.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - LAMPICA GRIJAČA

Datum objave: 04.07.2011 23:43:29
Slika
PITANJE:

Imam Clio 1.5dci 2002g.i upalila se lampica od grijača.Nakon resetiranja greška se opet pojavi nakon izvjesnog vremena(nekad par dana nekad više).Auto ide normalno i ništa se ne primjećuje na vožnji i snazi.Majstor mi je napomenuo da bi moglo biti nešto oko papaučice gasa.Hvala.

ODGOVOR:

Lampica grijača na Vašemu vozilu ima dvostruku ulogu , pali se kada je neispravan neki od grijača ili kada postoji greška u sustavu za upravljanje motorom . Najprije ispitajte sve grijače a ako su isti ispravni potrebno je napraviti dijagnostiku motora, otkloniti neispravnost i nakon toga izbrisati grešku .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 1,6 i- RADI GLASNIJE NEGO INAČE

Datum objave: 04.07.2011 23:41:46
Slika
PITANJE:

Poštovani imam mazdu 3 1.6, 105 ks, 2003. godište sa 140000 km. Nedavno sam primjetio da mi motor radi glasnije nego inače te sam otišao u ovlašteni servis te su mi rekli da taj glasniji zvuk dolazi od mjenjača jel su se valjda potrošili zupčanici prve i druge brzine. Serviseri nisu nista otvarali i rastvarali nego su do toga došli na temelju slušanja. Traže me 2000 kn samo za rastavljanje i sastavljanje mjenjača i njegovih komponenti bez da išta mjenjaju. A za eventualni popravak ako bude trebalo mijenjati sve traže 12000 kn koliko navodno koštaju dijelovi. Rekli su mi da samo zupčanik jedne brzine dođe 1500 kn otprilike. Mene zanima da li glasniji rad auta može doći od toga što se javlja problem u mjenjaču??????Prilikom vožnje ja osobno nisam primjetio nikakvih problema sa mjenjačem jedino sam primjetio da mi auto radi dosta glasnije. Ja sam mislio da je možda auspuh ali u servisu su to isključili. Srdačan pozdrav i hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Mjenjač je vrlo kvalitetan sklop koji uz redovitu izmejnu ulja može izdržati više nego bilo koji drugi mehanički dio vozila. Popravak mjenjača je uvijek skup . najbolje bi bilo da zatražite još jedno mišljenje servisa od povjerenja koji će nakon pregleda Vašega vozila potvrditi ili demantirati nalaz servisa čije mišljenje već imate . Ako ste u mogućnosti da dođete ja bih vam također pregledao vozilo i to besplatno.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 1,8 T.S. - UGRADNJA PLINA PRINS

Datum objave: 04.07.2011 00:09:35
Slika
PITANJE:

zanima ne koliko dođe konačna cijena ugradnje plina u alfu 156 1.8 ts...molio bih vas da mi na mail pošaljete sve opcije i da li primate kartice na rate... unaprijed zahvalna

ODGOVOR:

Ako na našoj stranici www.autoservis-meic.hr kliknete na rubliku Akcije/Novosti možete pročitati sve o ugradnji plina i načinu plaćanja. Za Vaše vozilo cijena bi bila 14.000,- kn uz plaćanje na kartice Diners i American ( može i na kredit ), ako plaćate gotovinom onda je to 13.000,- kn . Uz ugradnju uređaja za plin gratis ćete dobiti sustav Flash Lube za hlađenje ventila i moći ćete izabrati vrstu rezervoara bez nadoplate. Garancija za plinski uređaj je 5 godina , a ugradnja traje  obično 2 do 3 dana jer se radi pažljivo i pedantno .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,8 16V - RADI KAO DIZEL

Datum objave: 04.07.2011 00:07:00
Slika
PITANJE:

Imam pitanje za Vectru B 18 16w 96g. Ima neispravan rad motora ,radi kao dizel..Nekad oce da vuče a nekad ne! Promijenio sam mu svijece i mjerio kompresiju sve su 11-12 samo je jedna 8 Sad dali je moguce da li je pregorio ventil ,ali kolko znam kad pregori ventil gubila bi snagu non stop ,nebi se popravljalo samo! Ima te li kakav odgovor da bi mogao pomoc? Hvala!

ODGOVOR:

Kompresija na svim cilindrima mora biti iznad 11 bara. Ako to nije tako mora se najprije obaviti mehanički popravak motora . Tom prilikom pregledajte još u kavom stanju je bregasta osovina i hidropodizači ( moguće lupanje ) . Kada je motor mehanički ispravan može se po potrebi pregledati još elektronski sustav ubrizgavanja goriva i sustav paljenja .

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA - PREKIDANJE MOTORA

Datum objave: 04.07.2011 00:04:51
Slika
PITANJE:

Na Opel Tigri imam jedan problem...Auto zna početi nekad cugat i upali se kontrolna žarulja..Prispajo sam auto na kompjutor i očitava mi grešku da nešta nije uredu sa pumpom goriva.....pregledao sam sve vakume..ali kutija od filter zraka mi je pukla dali to može biti probelm što zna nekad cugat....

ODGOVOR:

Kutija filtera zraka nije uzrok prekidanja motora . Mogući uzroci su : niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, filteri, MAP senzor, mjerač mase zraka, potenciometar gasa, sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( probijanje visokog napona ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - PROVJERA ULJA U MJENJAČU

Datum objave: 04.07.2011 00:02:10
Slika
PITANJE:

kako mogu provijeriti nivo ulja u mijenjacu na opel astri 1.7 DTI imam osjecaj da mi fali ulja u mjenjacu i malo je mastan mjenjac

ODGOVOR:

Kontrolni čep za ulje nalazi se s lijeve strane mjenjača iznad poluosovine . Čep nije baš dobro vidljiv pa po potrebi treba skinuti prednji lijevi kotač jer se tako lakše pronađe navedeni čep. Nivo ulja u mjenjaču treba biti do čepa .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO NUBIRA - HLAĐENJE MOTORA

Datum objave: 04.07.2011 20:56:11
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Daewoo Nubiru model 2002g. Problem je hlađenje motora. Mjerena je temperatura rashladne tekućine u motoru putem dijagnostike i temperatura je bila 85 stupnjeva, a tekućina samo što nije proključala. Napominjem da je ugrađen novi senzor temperature koji daje signal na ECU i na releje ventilatora. Releji su ispravni. Kod uključenog klima uređaja ventilatori normalno rade i tad kod vožnje pri manjim okretajima neće doći do pregrijavanja, ali bez uključene klime ventilatori se neće upaliti. Da li je problem ECU(ECM) ili je problem u nečem drugom? Napominjem da je glava motora ispitana i nema začepljenja

ODGOVOR:

Ako temperatura rashladne tekućine naraste na 96°C a ventilatori na hladnjaku se nije ukopčao mogući uzroci su : senzor temperature motora ( Vaš je valjda ispravan ) električna instalacija,  ECU centrala , nešto netipično što treba istražiti direktno na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - DEBLOKIRANJE KODA ZA RADIO

Datum objave: 03.07.2011 23:58:16
Slika
PITANJE:

Postovavi, ponovo Vam se javljam.Naravno posto ste najbolji nemam kome drugom.Naime evo o cemu se radi;Nedavno sam od Vas dobio iscrpne inforacije o svom FIATU PANDI na cemu sam Vam neizmerno zahvalan,ali problem je druge vrste pa ako mozete pomozite. Iz prethodnog vozila FIAT PUNTO ostao mi je radio kasetofon BLAUPUNKT za koji nemam CODE. Saljem Vam neophodne podatke o istom BP9374X0401428 BP-Nr7649374316 Prod. Nr. Fiat 735 272 570. To je sve sto sam uspeo da procitam sa njega Ima li pomoci.Jos mi samo recite na i ovaj problem mozete rasiti pa da kazem da u svetu postoji neprikosnoveni svemoguci i nadasve jedinstveni servis.SRDACAN POZDRAV SASA

ODGOVOR:

Radio aparat sa zaštitnim kodom možete koristiti jedino ako deblokirate zaštitnu šifru . Takvim radovima se bave specijalizirani servisi za elektroniku i računala. Sigurno takav servis postoji i kod Vas . Neophodno je da navedeni radio odnesete u takav servis.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,6 16V - ZAMIJENIO PUMPU ZA GORIVO

Datum objave: 03.07.2011 15:58:36
Slika
PITANJE:

Poštovani. Pokvarila mi se pumpa goriva, sam sam je zamijenio i stavio drugu, provjerio dali radi i sve stima. Ali nemogu zapalit auto. Vergla ali nista. Onaj mali ventilcek na motoru, sa bocne strane, kad se stisne nema nikakavog pritiska. Bilo bi mi logicno da se stvori bilo kakav pritisak tijekom paljenja ako pumpa radi, ili benzina ili zraka, ali nema nikakavog. Receno mi je da treba zrak istisnut iz motora??? Kako da to ucinim ako je to tocno. Dali je moguce da mi se crijevo zastopalo negdje na putu ka motoru? Radi se o vectri b 1,6 16v i, 96god.

ODGOVOR:

Ako ste ugradili ispravnu i odgovarajuću pumpu za gorivo, ako ste istu dobro spojili ( struja, cijevi dovoda i odvoda goriva ) , ako su cijevni vodovi ispravni, ako je ispravan regulator tlaka goriva ( isti se nalazi na sabirniku gdje su i injektori ) , tlak kojega daje pumpa za gorivo mora biti veći od 3 bara . Kada postignete takav tlak motor će upaliti.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 i.- RAZBIO SE ANLASER

Datum objave: 03.07.2011 15:56:54
Slika
PITANJE:

Poštovani. Posjedujem Hyundai Accent 1,3 98 g.i razbio se mi anlaser, te je jedan dio upao iza zamajca.Kako da izvadim to van a da ne skidam getribu.HVALA

ODGOVOR:

Skinite zaštitni poklopac sa zadnje strane zamašnjaka ( s donje strane ) , pokušajte i magnetom ako je odlomljeni dio željezni . Lagano okrečite zamašnjak možda će taj dio ispasti van.

na vrh Povratak na vrh