Danas je: 29.04.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 307 1,6 HDI - TRI PUTA KVAR TURBINE

Datum objave: 05.08.2011 15:05:42
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Imam peugeot 307 sw, 1.6 hdi, 66kW, 2007. godina. Tri godine je bio star i imao prijeđenih 87 000 km. U zadnjih godinu dana otišla mu je tri puta turbina. Nakon prvog puta, kupio sam polovnu s vozila koji je prešao 45 000km. Ta je izdržala 4 mjeseca. Nakon toga sam istu dao reparirati u jednu prekrasnu firmu u vinkovcima, koju zbog kvalitete rada ne bi htjeo reklamirati. Isti su mi stavili novo srce turbine koje je izdržalo samo tri mjeseca. Garanciju mi nisu htjeli priznati jer su mi rekli da je unutar turbine uletjelo strano tijelo, koje naravno nisu uspjeli naći. Drugi majstor mi je iz turbine izvadio rotor, te istu zatvorio, kao i dovod ulja, te povrat ulja iz turbine, samo da se mogu voziti. Vozilo mi je bilo zatrzavalo s vremena na vrijeme dok je turbina bila ispravna, te mi i sada zatrzava dok ista nije u funkciji. Molio bi vas za vaš savjet, šta još pregledati ili zamjeniti na autu da mi se ne bi ponovio kvar turbine, te šta pregledati vezano za zatrzavanje. Mijenjao sam filter goriva, te s autom prešao bez trzanja oko 1000-1500km, nakon toga trzanje se vratilo, s time da nekada uopće ne trza, a nekada me stvarno zna izluditi. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Najčešći uzrok oštećenja turbine je nepravovremeno mijenjanje ulja i filtera za ulje, upotreba neodgovarajućeg ulja, ulazak krutog tijela na turbinsku stranu . Prilikom ugradnje druge turbine     ( nova, rabljena , reparirana ) mora se temeljito očistiti usisna strana motora, tlačna strana, intercooler, ispušni dio motora. Po potrebi moraju se očistiti i svi usisni i ispušni kanali . Mora se zamijeniti ulje u motoru, filteri . Moraju se poduzeti i sve druge kontrolne i korektivne radnje radi kojih može doći do oštećenja turbine. Uzroci trzanja motora mogu biti : zrak u sustavu goriva, loše mehaničko stanje motora, dize, MAF senzor, senzor pedale gasa, senzor tlaka goriva FRP, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, tlak turbine, EGR ventil, senzor radilice, električna instalacija od motora do ECU centrale.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 19 1,7 i. - PREBACIVANJE MOTORA

Datum objave: 04.08.2011 22:15:41
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Imam problem sa motorom renault 19 1.7 multipoint ubrizgavanje. Naime, taj motor je prebačen u R5, i dok su ga prebacivali, nisu bas sve zice spojili. Ja sam sve manje vise spojio, samo neznam koja zica se treba spojit na bobinu, ona sa 2 pipka. Gledao sam na par takvih motora, ali se ne vidi od kuda dolazi.Ako sam uspio opisati, bio bi zahvalan na odgovoru. P.S ne baca iskru, vjerojatno zbog toga. Hvala..

ODGOVOR:

Na bobinu mora dolaziti ulazni napon od 12 V a na drugi kraj bobine dolazi impuls od senzora radilice. Sve skupa je povezano s upravljačkim računalom motora iz kojega dolazi početni napon. Ne postoji shema po kojoj se može dati preporuka kao električki spojiti motor iz jednog vozila u drugo vozilo . Takvo spajanje je moguće samo na način da se neposrednim uvidom i ispitivanjem dođe do spoznaje kako spojiti pojedine električne vodove. To što Vi radite je improvizacija a ja to ne mogu preporučiti.

na vrh Povratak na vrh

FORD DIZEL - PITANJE AUTOMEHANIČARA

Datum objave: 04.08.2011 22:08:47
Slika
PITANJE:

pozdrav kolegama ciji odgovori su visoko strucni korisni i sve drugo sto se pod ovim podrazumeva.mehaniku radim od 1970god.uzadnjih 10tak god. radim fordove ali dizele vise.sada sam naisao na jedan motor kod kojeg imam problem sa paljenjem.motor je rasklopljen u novembru a zbog delova sklopljen u junu.pri paljenju nije upalijo na kljuc povukao sam ga upalijo je lako rad mu je los trokira na 4ti cilindar jer na cevi visokog pritiska 4te dizne konstatno izbacuje mehure vazduha pomesane sa naftom u obliku pene.motor radi na 3 cilindra dok 4-ta cev visokog pritiska konstantno izbacuje penu.pumpa visokog pritiska marke lukas nije reglirana dizne jesu.ja sumnjam u neispravnost pumpe v pritiska da li postoji neka fora pomocu koje cu probuditi 4-ti izlaz iz pumpe v pritiska.reglaza pumpe mnogo kosta.polovna takodje i  neizvesno musterija nema para jedva i ovo sakupio .meni najgore nije posao odradjen do kraja a samim tim nemoze da se naplati i plus toga pojavice se sumnja da li sam ja sve to strucno odradijo.

ODGOVOR:

Za Vas je najvažnije da je mehaničko stanje motora potpuno ispravno ( podešenost ventila, faza motora, kompresija ) . Nakon toga je bitno da sustav goriva ne vuče zrak . Ako je neispravna visokotlačna pumpa ( a prema Vašem opisu to može biti ) , problem nije Vaš nego vlasnika vozila. Objasnite da mehanički popravak motora nije povezan s lošim stanjem visokotlačne pumpe . Za uređenje visokotlačne pumpe potrebno je koristiti uslugu specijaliziranog servisa .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 TD - NE RADI USMJERIVAČ ZRAKA

Datum objave: 04.08.2011 22:03:37
Slika
PITANJE:

Poštovani! imam ford mondeo 1997 godište td 1.8. ne radi mi usmjerivač zraka u kabini, samo puše na vjetrobransko staklo. neki mi kažu da su u pitanju nekakvi vakumi. molim za pomoć! Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Točno je da Vaše vozilo koristi podtlak za upravljanje komandama sustava grijanja i ventilacije. Uzrok mogu biti cijevni vodovi za vakum, pojedine zaklopke, pneumatski ventili koji pomiću zaklopke . Neposrednim uvidom na vozilu mogao bih točno reći što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 320 CLK - ABS,BAS,ESP

Datum objave: 04.08.2011 20:35:53
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meić radi se o CLK 320 98 godište. Problem se pojavljuje najčešće kad je vani kiša i vlažno. Naime pale se lampice ABS, BAS,ESP i to redom jedna za drugom. Nakon što ugasim u upalim auto greška nestane na kratko ali se opet kroz neko vrijeme pojavi. Jako rijetko prijavi grešku kada je suho vrijeme. Jednom prilikom je bunker bio pun cca 150 kg robe i greška se nije mogla resetrati ni gašenjem auta i ponovnim paljenjem sve dok nisam ispraznio bunker. nakon toga greša s nije više pojavljivala (bilo je suho vrijeme). Molim Vas za bilo kakvu pomoć

ODGOVOR:

Sve što ste napisali i opisali ukazuje na grešku sustava ABS-a . U ovom slučaju najprije bih ispitivao električnu instalaciju i konektore sustava ABS-a . Nakon toga bih provjeravao sve senzore na kotačima, ležajeve kotača . Na kraju bih provjeravao hidroagregat i upravljačko računalo ABS-a .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G - PROBLEM VOLANA

Datum objave: 04.08.2011 19:22:11
Slika
PITANJE:

Opel Astra G 2000 god. 4 vrata. Problem je u tome što se volan puno teže vraća kod punog motanja te se kod pomicanja volana lijevo desno na mjestu dok je vozilo ugašeno čuje, osjeti lupkanje koje se prenosi na sam volan. Zamjenio sam kugle, krajnike, i stabilizatore..jedino još vozilo nisam vozio na špur. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije bih provjerio mehaničko stanje zubne letve i mehanike volana , možda je deformirana zubna letva. Ako je s volanom sve u redu provjerio bih ima li zračnosti na pojedinim dijelovima ovjesa. Na kraju bih napravio optičko podešavanje ovjesa ( špur, zatur, nagib ) .

na vrh Povratak na vrh

FORD SIERRA 1,6 - NE ŠALTA UNAZAD

Datum objave: 04.08.2011 19:12:50
Slika
PITANJE:

Vlasnica sam Ford Sierre 1.6 80ks stare 20 godina. Javio se problem s mjenjačem; nemogu ubaciti mjenjač vozila za vožnju unazad usprkos pritiskanju spojke. Kada je automobil ugašen "operacija" je izvediva. Da li je se može dodatno kao hitna pomoć učiniti nešto s otpuštanjem spojke? U druge brzine pritiskom na kvačilo (koje lovi čisto na dnu, odnosno na kraju) promjene brzine su moguće.

ODGOVOR:

Spojka ne smije hvatati čisto pri dnu i to je razlog radi kojega ne možete šaltati rikverc . najprije bih provjerio ispravnost komanda spojke a tek nakon toga bih posumnjao u ispravnost same spojke. Navedena provjera je vrlo jednostavna i kratko traje.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 16V - KNOCK SENZOR ?

Datum objave: 04.08.2011 19:03:12
Slika
PITANJE:

Pozdrav, otac mi vozi Astru G 1.6 16v 1998 X16XEL u jednom trenutku mu se pojavila žuta lampica i on naravno ode majstoru koji mu kaže da je stradao knock senzor i zamjeni mu ga, ali greška se vrlo brzo ponovo pojavila i odemo kod drugog mastora koji kaže da je previše¸zategnut pa proba ponovo i naravno na kraju nam kažu da da je dijagnoza zamjena ECU-a motora. Auto manje-više uredno radi već neko vrijeme, primjetili samo da je vuča nešto slabija ali to je jedino. Možda još da napomenem da je otac mijenjao auspuh malo prije pojavljivanja lampice. Kada sam ga ja prikopčao na dijagnostiku pojavile su se dvije greške i to: P0325 - Knock Signal Circuit (00) - Not present P0607 - Knock Control Module; Replace Electronic Control Unit (ECU) (00) - Not present Bio bih zahvalan za odgovor da li je ovo stvarno ECU ili može biti neki drugi kvar. Hvala uanprijed

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogao bih dati tek nakon pregleda vozila . Sada mogu samo komentirati navedene probleme prema Vašem opisu. Kada se utvrdi bilo koji kvar putem kompjutorske dijagnostike to se ne uzima točno nego se obavlja pojedinačno ispitivanje dijela ili dijelova koji je očitao dijagnostički kompjutor . Na osnovu toga se nalaz kompjutora potvrđuje ili demantira. U ovom slučaju bi trebalo zatražiti mišljenje i drugog servisa kako nebi nepotrebno stvarali troškove. Dakle sve što ste naveli može biti točno ali i ne mora .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - LAMPICA AKUMULATORA

Datum objave: 04.08.2011 18:54:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Xsara 1,4, 2004.godište, prešla 64000km. Do sada nije bilo gotovo nikakvih problema.Radim redovne servise na svakih 10000 i super je funkcioniranja. Po povratku s mora se upalila lampica akumulatora. Kako sam novi stavila prije 6 mjeseci pretpostavila sam da će se ugasiti i nastavila s vožnjom ali lampica se nije gasila (prešla sam s upaljenom lampicom oko 200km). Po povratku kući odmah sam otišla do majstora koji je provjerio akumulator (puni odlično), alternator, osigurači ok, sve poisključivao i sve se na prvi pogled činilo ok. Nakon toga se na 1 dan lampica ugasila i ponovno upalila. Kako smo dogovorili termin za pregled opet je sve pregledao i ne može pronaći kvar.Kako živimo u Slavoniji i nemam većih uspona s njom kad smo došli u Dalmaciju malo mi se činilo da je slabije "vukla" uzbrdo (moguće da je i loša moja procjena. U trećoj ili drugoj brzini postignem brzinu do 90km/h maximalno i više ne ide. Molim Vas da mi pomognete oko ovog problema "lampice akumulatora". lijep pozdrav

ODGOVOR:

Kontrolna lampica akumulatora se uvijek pali kada postoji neispravnost na sustavu za stvaranje struje za vozilo. Moguće neispravnosti su : regulator napona, diodni most , rotorski namotaj , statorski namotaj, klizni kolutovi alternatora, električna instalacija. Neispravan alternator može imati utjecaja i na loš rad motora ( niski napon ) . Ako složenost kvara prelazi sposobnosti Vašeg majstora morate se obratiti servisu koji može riješiti takve kvarove. Ako ne uspijete javite se opet .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - PODEŠAVANJE SVJETALA

Datum objave: 04.08.2011 18:49:24
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Škodu Octaviu Facelift (nova). Desno kratko svjetlo mi je bilo niže od lijevoga, pa sam to malo korigirao. Tom prilikom primjetio sam da za podešavanje leće kratkog svjetla postoje dva bijela "kotačića". Pretpostavljao sam da je jedan za lijevo-desno, drugi za gore-dolje, ali okretanjem i jednog i drugog snop svjetlo se pomiče samo gore-dolje. Probao sam drugi far, ista stvar. Svjetla su sad OK naštelana, ali me čisto iz znatiželje zanima u čemu je poanta dva "kotačića" koji oba snop miču gore-dolje? Dugo svjetlo ima svoj posebni "kotačić" za podešavanje visine. Hvala!

ODGOVOR:

Navedene komanda služe za točno podešavanje . Međutim to možete vidjeti samo na uređaju za kontrolu snopa svijetlosti. Navedeni kotačići imaju stvarno svoju svrhu za podešavanje svijetala.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 SDI - PUCKETANJE PRI ŠALTANJU

Datum objave: 04.08.2011 18:45:50
Slika
PITANJE:

Postovanje! Imam golf 4, 2002 SDI, prilikom prebacivanja iz vece brzine u manju cujem neko pucketanje, npr iz 4 u 3, ili 3 u 2 brzinu... zanima me da li je doslo do kakvog kvara u mjenjacu i sta bih trebao uraditi!

ODGOVOR:

Zvuk koji ste opisali kao pucketanje nije vjerodostojan i zato bih Vaše vozilo trebao pregledati . Nakon godišnjeg odmora bih obavio pregled vozila a za Vas bi to bilo besplatno.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 1,6 HDI- NEMA SERVISNU KNJIŽICU

Datum objave: 04.08.2011 18:14:07
Slika
PITANJE:

Postovani, prije izvjesnog vremena kupio sam c4 2006g 1.6hdi 92ks sa pređenih 142000km...nakon nekoliko dana komp mi je pokazao servis za 16000km.. Auto je uvezeno iz francuske i ne posjeduje servisnu knjizicu..Meni je sada poterban plan redovnog servisiranja da na osnovu toga pokusam zakljuciti da li se radi o velikom ili malom servisu za 16000km. Da li postoji mogucnost da se kod vas na osnovu br sasije i motora provjeri sta je sve rađeno na autu u ovlastenom servisu kao sto posjeduje VW tu opciju...hvala

ODGOVOR:

Ne postoji mogućnost preko broja šasije vidjeti što je u prošlosti obavljeno na vozilu. Kada se kupi rabljeno vozilo kao u ovom slučaju uvijek se radi veliki servis. To znači da se obavi kompletan pregled vozila , utvrdi se trenutno stanje i na osnovu toga se obave svi potrebni radovi . To znači da se promjene svi filteri, sve tekućine, obavi servis klima uređaja , odrade ostali potrebni radovi. Nakon toga se rade slijedeći servisi svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - PALI SE LAMPICA PUMPE

Datum objave: 04.08.2011 17:44:56
Slika
PITANJE:

nedavno sam vam postavio pitanje ali niste mi odgovorili, pa ču pokušati opet.Imam opel astru 2000g. 1.7 dti i nedavno mi se povremeno palila žuta lampica od pumpe a sad se više i ne gasi. molim za odgovor, o čemu se radi.Sejo

ODGOVOR:

Poštovani, redovito odgovaram na sva pitanja . Jedina iznimka je kada osoba koja postavi pitanje nema minimum kulture u komunikaciji ili kada postoji problem s kompjutorom ili serverom osobe koja postavlja pitanje. Za Vas je odgovor slijedeći : kontrolna lampica motora se može upaliti kada u sustavu za regulaciju motora postoji jedna ili više grešaka . Moguće greške su : filteri, dobavna pumpa, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, regulacioni ventil turbine, senzor apsolutnog tlaka zraka, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja pumpe, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja goriva, ECT senzor temperature motora, senzor bregaste osovine, električna instalacija od motora do ECU centrale.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - NA 3000 O BRTAJA IZGUBI SNAGU

Datum objave: 04.08.2011 10:06:59
Slika
PITANJE:

Svaka Vam čast, čitao sam več kako ste pomogli drugima! Ja imam dva problema, na Pasatu 2004 god 74 kw, u svakoj brzini na 3000 obrtaja izgubi snagu, koji je moguči kvar? I imam VW Fox-a 2005 1.2 benzin, gori mi lampica od serva( gasi se povremeno i pali) ali servo još uvjek radi normalno, na dijagnostici pokazuje grešku br.00817 steering assist temperature proteciton 2700 imposibble signal, do čega je kvar, i dali je preporučljivo voziti tako, jer servo radi? Hvala Vam na odgovoru, i na posvečenom vremenu!

ODGOVOR:

Najčešći uzroci gubitka snage motora kod povišenih broja okretaja su : tlak turbine, ventil za rasterećenje turbine, sustav za regulaciju tlaka turbine, senzor tlaka zraka na usisnom kolektoru, mjerač mase zraka, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva. Problem s volanom može biti : senzor kuta volana, električna instalacija i konektori , senzor brzine vozila, upravljačka elektronika servo volana.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,0 BENZIN - KOČNICE

Datum objave: 04.08.2011 08:51:20
Slika
PITANJE:

Imam audi 100(2.0 benzin 85 kw 1989gd.)i imam probleme sa kocnicama.Mjenjano je sve na njima(diskovi,pakne,dobosi,cilindri)i glavni kocioni cilindar.Desava se da ubrzo zadnje kocnice prestaju da koce kao prednje(ne blokiraju)i papucica kocnice se ne vraca do kraja(fakticki kocnice malo koce pa ih vracam nogom).Letva volana mi curi pa ja dolivam ulje postepeno,da li je moguce da je to uzrok mog problem.Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Letva volana nema nikakve povezanosti s kočnicama i to je poseban sustav . Problemi koje ste opisali na kočnicama mogu nastati radi slijedećih neispravnosti : zadnja kočna kliješta, gumene visokotlačne cijevi kočnice, regulator tlaka kočenja ( korektor ) , servo uređaj kočnice ( ne vrača se pedala ) , glavni kočni cilindar ( ako je neodgovarajući ) , disk pločice ( ako su neodgovarajuće kvalitete ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - UGRAĐEN DRUGAČIJI MJERAČ MASE ZRAKA

Datum objave: 04.08.2011 08:43:53
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, imam pitanje vezano za opel astu G 2,0 dti 2003 godište karavan, 170 000 kilometara zamijenio sam mjerač mase protoka zraka, i od tada auto više izbacuje crni dim.Mjerač mase protoka zraka koi sam stavio niije isti kao po broju šasije što su mi u trgovini autodijelova pokazivali. Znači ovaj kojeg sam namontirao ima onu kao mrežicu , a ovaj kojeg su mi pokazivali u trgovini, imao je još nekakav prtenčić ( krugić)unutar te mrežice. Pa me zanima dali to ima kakve veze sa ovim što auto više dimi. Iako sad ne gori nikakva lampica i prošao je eko test na tehičkom

ODGOVOR:

Dijelovi sustava za regulaciju motora moraju biti potpuno isti ( po broju dijela i na izgled ) . Ako se koriste drugi dijelovi ne možete postići dobar rezultat . Nema nikakvog razloga da ne ugradite potpuno isti mjerač mase zraka.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B 1,2 16V - SPUŠTANJE GLAVE MOTORA

Datum objave: 04.08.2011 08:41:30
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, molio bih vas za odgovor, pošto mi svak govori svoju priču, htio bih odgovor stručne osobe. x12xe 48kw posjedujem navedeni motor u corsi b 99 godište 1.2 16v Zanima me koliko se smije spustiti glava motora,a da se ne poremeti faza i da se koristi novi tvornički dihtung? Ako se spusti dvi do tri desete dali se mora za toliko stavljati deblji dihtung glave. Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Na benzinskim motorima se stavlja uvijek ista brtva glave ( ne postoje brtve razlićitih debljina . Glava motora se može obrađivati do 1 mm od nazivne mjere. Bilo kakvo spuštanje glave motora ne utjeće na položaj faze motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - LAMPICA GRIJAČA

Datum objave: 04.08.2011 08:38:52
Slika
PITANJE:

Gospodine Meic,gledao sam vasu stranu i zakljucio da ste vrsni auto mehanicar,pa ako mozete da mi odgoorite na moje pitanje i da mi date neki savjet... vozim ford focus 1.8tdci zetec,2002 godiste.pre godinu dana sam ga uzeo i od tada do sad nisam imao nikakve probleme(kad sam uzeo sam smenio sve filtre)..pre mesec dana krenuo sam na godisni,vozio par kilometara i ipali mi se lampica za grejac,auto izgubi snagu i ugasi se.ja na kljuc,auto radi kao da nishta nije bilo....(to mi se desi jedno 5puta) nosio sam kod nekih majstora kod nas,al neznaju ni oni sta je tacno,pa molim vas da mi date neki savjet da ne mi se to desava...ako mozhda treba da se promeni neki filter ili nesto slicno ja se Vama unapred zahvalan i nadam se da cu dobiti neki odgovor hvala pozdrav-Nikola

ODGOVOR:

Motor se može gasiti radi brojnih razloga . Prvo što treba napraviti jest čišćenje rezervoara i zamjena pojediih filtera jer je to najjeftinije i najjednostavnije. Ostali mogući uzroci su složeniji i skuplji a  to mogu biti : dobavna pumpa, senzor radilice, regulator količine goriva, senzor tlaka goriva, senzor temperature goriva, elektronika visokotlačne pumpe, dize, električna instalacija motora, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI - ZAŠTO VEĆ ZAMJENA ZUPČASTOG REMENA

Datum objave: 03.08.2011 15:32:25
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, Imam Audi a4 1.9tdi 2001god. prešao 64 800 km. Zanimalo bi me Vase misljenje o zamjeni zubcastog remena, posto su mi u servisu prilikom redovite zamjene ulja rekli da bi trebao promijeniti zubcasti remen kroz 1-2 mjeseca, pa mi nije jasno zasto?? Koliko sam upucen taj remen se mijenja na nekih 90 000km. Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Točno je da se zupčasti remen mijenja na 90.000 km ali to može biti i ranije ako situacija i stanje remena to zahtijeva . Na remenu mogu biti mikropukotine i istrošenja koje stručna osoba može prepoznati  i predložiti da se remen zamijeni . Vi naravno to ne morate prihvatiti ako ne želite.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 TD - TOPLJENJE GRIJAČA

Datum objave: 02.08.2011 17:35:44
Slika
PITANJE:

Evo G. Meić, da Vam se javim, naime Audi 80 1.9 TD 1992.g. pali super sad, bilo sam kod mehaničara i bio je problem taj što je na masi bila neka žica i izazvala topljenje i izgaranje grijača, sva 4 nisu radila....i kad smo ih zamijenili namjestili su da se grijači pale uvijek, nebitno jel toplo ili hladno. No, moje je pitanje, da li takvi dizel motori, evo specifično moj, trebaju grijače po ovakvom toplom vremenu? Imam osjećaj da bi trebao upaliti čak i bez grijača, jer ako ne pričekam 10-tak sekundi da se lampica grijača ne izgasi ne pali na prvi zub, dapače, vergla. Hvala na prijašnjem odgovoru i unaprijed hvala na ovom, sjajne savjete dajete i ova stranice je za svaku pohvalu.

ODGOVOR:

Da bi motor lako i brzo palio osnovni uvjet je odlična kompresija. Kada je kompresija slabija tada je paljenje otežano bez obzira na ispravnost grijača. Kod Vašeg vozila se grijači pale samo kada je motor hladan . Kritična situacija nastaje kada je motor polutopli , tada ne rade grijači jer ih iskopča senzor temperature motora . Ako je sve ispravno uvijek treba prićekati da se ugasi kontrolna lampica grijača i tada paliti motor.

na vrh Povratak na vrh