Danas je: 23.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

ROVER 200 1,4 i. - PROBLEM SA OBRTAJIMA

Datum objave: 08.07.2011 18:15:03
Slika
PITANJE:

Imam rover 200 1,4 benzin poceo mi je povecavati broj obrtaja na3000 kad pritisnem kvacilo i nece da vrati dok ne ugasim auto,a nekad se desava i u voznji.Nekad radi na 900 obrtaja a nekad nece da spusti ispod 1500 na leru ja vise neznam sta da radim kao da je auto poludio pa vas molim da mi odgovorite sta bi to moglo biti jer ovi majstori mu nista neznaju

ODGOVOR:

Sve napravilnosti koje ste naveli mogu nastati radi neispravnosti pojedinih dijelova sustava elektronskog ubrizgavanja. Kvar treba najprije otkriti a nakon toga nije teško obaviti doradu ili zamijenu neispravnog dijela. Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, aktuator minimuma, potennciometar leptirastog ventila, senzor tlaka u usisnom kolektoru, senzor temperature u usisnom kolektoru, propuštanje na usisnom kolektoru ( brtva ili bilo koji priključak ), električna instalacija od motora do upravljačkog računala motora, regulator tlaka goriva, nečisti injektori , tlak goriva. Pojedine dijelove nemojte mijenjati na pamet jer tako nećete otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

IVECO 35 - KAKO IZVADITI ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 08.07.2011 18:09:35
Slika
PITANJE:

Poštovani imam iveco 35s11 i 65c15 kako da izvadim zupčasti remen mislim šta trebam izvaditi da dođem do njega??

ODGOVOR:

Razvodni mehanizam ( zupčasti remen, natezač, klizač ) nalaze se na prednjoj strani motora ispod zaštitnog poklopca . Postupak demontaže je slijedeći : odspojiti bateriju, demontirati kanalni remen, demontirati zaštitni poklopac razvodnog mehanizma, staviti motor u fazu prema oznakama na radilici i na bregastoj osovini ), staviti alat za blokadu visokotlačne pumpe, otpustiti natezač zupčastog remena, izvaditi zupčasti remen, izvaditi natezač, izvaditi klizač zupčastog remena. Postupak ugradnje je obrnutim putem.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FAVORIT 1,3 1991. - MIRIS BENZINA U KABINI

Datum objave: 08.07.2011 18:03:25
Slika
PITANJE:

Pozdrav.Vozim skodu favorit 91 godiste 1.3 motor.U kabini auta mi se osjeti miris benzina.A u voznji auto slabije vuce i pomalo trza.

ODGOVOR:

Slabija snaga motora i neravnomjeran rad povezani su sa sustavom goriva ( miris benzina koji osjetite u kabini ) . Na sustavu za dobavu goriva je došlo do propuštanja goriva i tu pojavu trebate odmah riješiti . Najvjerovatnije se radi o oštećenju cijevi za dovod goriva . Nakon što otklonite uzrok motor će opet normalno funkcionirati.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,6 I.- BARICE ISPOD AUSPUHA

Datum objave: 08.07.2011 17:58:55
Slika
PITANJE:

Pozdrav.Vozim audi a4 1.6 a4b5 1998 godiste,ima plin, presao 200000km, kod mene je 3 godine i u principu je ok presao sam tacno 50000 km, nisam nista menjao (ni zupcasti kais), medjutim treba mi savet zbog nekoliko stvari a to su 1.Od prvog dana baca vodu na auspuh, svi kazu kondenzacija,(napominjem da prve dve godine uopste nisam dolivao ni kap vode ni antifriza) u medjuvremenu se to povecalo i vise je nego ocigledno na leru, posto pravi barice ispod auspuha (vise na plinu a manje na benzinu).Zimus mi je znatno trosio vodu(antifriz) medjutim pojavljivale su se barice ispod motora, dotezao sam creva,pa opet nisam mogao da budem siguran da li je dihtung glave il nesto drugo 2.Zvuk iz glave sitno sitno cekica kad se daje gas (kao dizelas) al palenje mu je besprekorno i lepo ide, medjutim kad na leru stisnem jace gas prvo proguta delic sekunde a onda ga prihvati (isto je i na plinu), a inace mi u voznji deluje 5-10% slabiji nego kakav je bio kad sam ga uzeo. 3.Juce sam promenio svecicu na 1. cilindru (do instrument table),jer je potpuno prestao da radi, a stara svecica je bila crvena od korozije kao da je bila u reci (svecice i kablove sam promenio pre 1,5 godinu), majstor mi rekao da je to verovatno od antifriza i da mozda pusta vodu na membrani od plina,medjutim od marta mi je potrosio svega oko 1l. vode iz posude sto je vise nego malo naspram lokve koju pravi jer non stop baca vodu na auspuh. Pitanje: Motor lepo radi (al fino cekica tek primetno), dal je vreme da se skine glava i promeni nesto na njoj, kao i membrane na isparivacu il moze biti nesto trece?

ODGOVOR:

Ako na ispuhu ima previše kondenzata i ako ste primjetili da rashladna tekućina nestaje , to je znak da se posumnja u ispravnost brtve glave motora. Pritezanje pojedinih obujmjca nije rješenje. Treba demontirati sve cijevi i očistiti sve dosjede jer su to kritična mjesta na kojima se gubi antifriz. Pravo rješenej bi bilo kompletno uređenje glave motora i provjera svih dijelova rashladnog sustava. Zvuk koji čujete iz predjela glave motora može biti hidropodizač. Uzroci slabije snage motora mogu biti brojne : mehaničko stanje motora, sustav paljenja, pojedini dijelovi sustava ubrizgavanja  goriva. Nakon mehaničkog uređenja glave motora obavite i veliki servis na plinskom sustavu .

na vrh Povratak na vrh

FIAT MAREA 1,6 16V - BLINKA LAMPICA OD ULJA

Datum objave: 07.07.2011 20:53:08
Slika
PITANJE:

Molim za savjet.Riječ je o Fiat Marei 1.6 16v 2000g.Blinka lampica od ulja na minimumu pri 820 okretaja.Izmjeren pritisak sa manometrom je 0.9 bara na radnoj temperaturi,hladan 4,7 bara.Pumpa ulja kontrolirana,na okret rukom baca pozamašnu količinu ulja,uljni kanal od pumpe prema indikatoru također prohodan propuhan na zrak.Ulje u motoru Ina Sint 10w 40 novo! Ako nije problem koliko se stišču leteći ležajevi klipnjača?

ODGOVOR:

Tlak ulja treba biti veći od 0,9 bara ( kod Vas je to u graničnom podrućju ) . Druga kontrola tlaka ulja na vrućem motoru treba biti 3,7 bara/4000 o/min . Ležajevi klipnjača se stežu : 25 Nm, 51 Nm.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 1,6 HDI - ULJE NA MOTORU

Datum objave: 07.07.2011 20:48:38
Slika
PITANJE:

c4 picasso 1.6 hdi 2008.g 180000 km Na motoru se pojavilo ulje. Serviser(ovlašteni) kaže da propušta na špric dizni i da kvar može biti od 1000kn do 15oookn. O čemu se radi da je cjenovni raspon tako veliki. Inače auto u ovim uvijetima troši 1,2 dl na 1000km . Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

S moje strane ne bi bilo zgodno da komentiram navedene cijene bez da sam obavio uvid na Vašemu vozilu. Mogu jedino reći da je najmanja cijena intervencije na Vašemu vozilu kada je potrebno samo zamijeniti brtvu na brizgalici na kojoj propušta ulje. Znatno veća cijena je kada se radi toga zahvata mora skidati glava motora i mijenjati brizgalica . Vaše vozilo je relativno novo pa pretpostavljam da se radi o malom zahvatu čija cijena je minimalna.

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA AVENSIS 2,0 D4D - PROBLEMI S KLIMOM

Datum objave: 07.07.2011 20:45:14
Slika
PITANJE:

Toyota Avensis 2.0 D4D., 2007.godina. Imam problem s klimom. Dakle većinom radi normalno,ali otprilike svako 10. pojačavanje klime ona zablokira i više uopće ne ispuhuje zrak. Na displayu od klime sve izgleda normalno ali autom uopće ne cirkulira zrak. Kada se to dogodi mora se klima gasiti pa ponovno upaliti(ili gasiti pa paliti auto).Nakon toga radi normalno do idućeg puta. U centralnom Toyota servisu ne mogu naći uzrok. Mjenjali su neki ventilator,ali nije pomoglo. Imate li ideju što bi moglo biti uzrok kvara?

ODGOVOR:

Uzimajući u obzir činjenicu da je vozilo relativno novo najprije bi trebalo ispitati gornji i donji tlak freona u sustavu, nakon toga treba provjeriti količinu plina, ekspanzioni ventil , dehidrator. Na kraju ostaje samo upravljački modul ( elektronika ) sustava klime.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i - TRZA I GASI SE

Datum objave: 07.07.2011 20:43:19
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine pisao sam vam vec jednom ali nisam deobio odgovor. molio bih vas da mi pomognete jer vise ne znam sta da radim. Imam opel astru G 2002 GODISTE benzin 1.6 obicni. Auto mi trza u voznji na oko 80 km/h i cim stisnem jace gas vise ne trza opet se vratim na oko 80km/h opet pocne da trza, i pri svakom stajanju se gasi. podjem da upalim auto malo vergla i onda upali i nastavim bez problema. vozio sam na diagnostiku u servis rekli mi da je lambda sonda kod grane auspuha otisla, narucio sam je iz njemacke novu orginalnu NGK. zamjenio i mislio sam da je to to. Kad ono opet pocelo da trza i gasi se ponovo. Neznam vise sta da radim, filtere sam sve promijenio ulje. opet sve isto auto ima 110.000 predjenih kilometara. Unaprijed sam vam zahvalan molim vas kazite mi sta mislite?

ODGOVOR:

Trzanje motora kao što ste opisali može se događati radi raznih neispravnosti . Kako nisam u mogućnosti da obavim pregled Vašega vozila navesti ću što sve može biti uzrok takve pojave a to su : propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalacija od motora do upravljačkog računala motora, ventil-aktuator minimuma, senzor bregaste osovine , senzor RPM, senzor temperature motora, sustav paljenja ( svjećice, kablovi, bobina, elektronika paljenja ), nećisti injektori, tlak goriva, upravljačko računalo motora.Na sva pristigla pitanja uvijek odgovorim.

 

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA 1,3 LX - PODEŠAVANJE VENTILA

Datum objave: 07.07.2011 00:44:17
Slika
PITANJE:

Poštovani, htio bih se nadovezati na vaš odgovor, od prije nekoliko dana, o podešavanju ventila na Škodi Felicii 1.3 LX. Rekli ste da se ne zamaram nepotrebnim stvarima, ali kako sam ja "picajzla" uvijek si nastojim u glavi objasniti razlog nekakvog čudnog događaja. Možda to ipak je nebitna stvar, ali i dalje bih htio znati zbog čega je u tom položaju zazor veći od 0.2mm jer sam mislio da je to najveći mogući zazor koji se pojavi kroz sve taktove ili tih 0.2mm vrijedi samo za takt kompresije? Još jedno pitanje, kako ne posjedujem uređaj za podešavanje kuta paljenja odnosno "stroboskopsku lampu" bio sam kod mehaničara da mi to pregleda. Kut pretpaljenja za taj motor trebao bi, po tvorničkim podacima, biti na 5° prije GMT. Prilikom mjerenja ustanovljeno je oko 6°, ali je mehaničar podesio na 15°. Kada sam ga pitao zašto nije podesio po tvorničkim podacima rekao je da je tako bolje. Navodno zbog goriva i eventualno već lošijeg lanca razvoda koji se uopće ne čuje. Možete li mi reći je li zbilja bolje na tih 15°? I jedno veliko hvala na ovako brzim odgovorima, volji i strpljivosti u čitanju o našim problemima.

ODGOVOR:

Drago mi je da ste perfekcionist i zato bih Vam preporučio da počnete nabavljati stručnu literaturu o tehnici motornih vozila. Na taj način ćete se upoznati sa pojedinim sklopovima i djelovima motornog vozila te sa pojedinim detaljima na motoru. U tim stručnim materijalima postoji grafički prikaz i tekstualno objašnjenje kako funkcionira razvodni mehanizam i bregasta osovina . U poprečnom presjeku bregaste osovine može se vidjeti da konstrukcija brijega bregaste osovine zauzima 120° kruga a ostalih 240° je čista kružnica. Na tih 240° zračnost je uvijek ista ( kod Vašeg vozila je to npr. 0,20 mm ) ako je zračnost veća na nekom dijelu to znači da postoji istrošenje . Ukoliko Vas i dalje zanimaju detalji iz automobilske tehnike , predlažem da dođete do mene i tada Vam mogu na brzi i jednostavni način objasniti sve što Vas bude zanimalo. U pisanoj formi putem e-maila mi za to treba puno vremena kojega nemam dovoljno. Ako kut predpaljenja po tvorničkim podacima iznosi 5° prije GMT tako treba i podesiti kut predpaljenja. Pomicanje u plus ne bih komentirao , za objašnjenje trebate pitati Vašeg specijalistu .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI - INDIKATOR NA FILTERU ULJA

Datum objave: 07.07.2011 19:29:53
Slika
PITANJE:

postovanje majstore....... imam golfa 3 19tdi 95god. pustalo mi je ulje na indikatoru povis uljnog filtera..... tako da sam nasuo novo ulje u motor i promijenio filter i majsstor mi je stavio neki svoj indikator,iste je boje..... sa 4 litre ulja u sistemu cujem alarm u kolima,zvuk kao u kineskog sata ( pi.....pi.....pi ) donaspem,jos pola litre,ali ne prestajem,dodam jos pola,ne prestaje,pa jos pola.... tako da sada imam oko 5,5l u motoru,ali se zvuk jos uvijek cuje i miga mi lampica od ulja na ist.tabli... skinem stopicu s indikatora,ne prestaje skinem stopicu i sa drugog indikatora,sto se nalazi na vrhu motora ali i dalje ne prestaje zvuk i lampica jos uvijek svijetli... taj sto mi je radio kaze da posjetim elektricara,jer mi je se naime elektronika zafrkala,mada ja mislim da me je zavrno za indikator,ali opet zasto pisci,zasto miga lampica kad nigdje vise nije spojen....ajd moze biti da mi je uljna pumpa otkazala,ali sam presao 200 km najmanje...dosad bi trebao ubit motor,da je pumpa otkazala.... pa eto,pametan si covjek,necu da me nego bzv.preguli, dok ne pitam za vase misljenje...hvala...

ODGOVOR:

S Vašim motorom je sve u redu a zvuk zujalice koji čujete pojavljuje se zbog neodgovarajućeg indikatora na filteru ulja. Indikator ulja mora biti originalni i tada neće biti problema ni zvučnog signala . Navedeni originalni indikator nije skup i nema razloga da takvog ne ugradite.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,5 TD - DALJINSKO ZAKLJUČAVANJE

Datum objave: 07.07.2011 19:26:32
Slika
PITANJE:

pOZDRAV IMAM JEDNO PITANJE DO VAS OD NEDAVNO SAM VLASNIK OPEL OMEGE 2.5TD 1994GOD.IMAM PROBLEME SA PALENJEM AKO SE GOLA ZATVORI BILO KLJECEM ILI DALJINSKOM AUTO NE PALI DOK SE NE PRITISNE PONOVO DALJINSKI,PITANJE JE DALI SE MOZE ISKLJUCITI TA OPCIJA I KAKO

ODGOVOR:

Kada zaključavate vozilo daljinskim upravljačem tada aktivirate i sustav protiv krađe vozila i takav sustav imaju mnoga druga vozila . Ako je taj sustav zaštite ugrađen naknadno ( ako nije tvornički ugrađen ) tada se to može brzo isključiti odnosno demontirati . Ukoliko je to tvornički ugrađeni sustav onda je sve puno složenije jer je sve povezano s kompjutorom motora i u tom slučaju bi se morao dekodirati kompjutor motora. Taj postupak nije jednostavan niti jeftin a Vaše vozilo će biti bez zaštite.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 B4 1,9 TDI - ZAČEPLJEN ODVOD KONDENZATA

Datum objave: 07.07.2011 00:38:45
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić riječ je o audi 80 B4 1.9 TDI,imao sam problema sa klimom,ali detaljnim uvidom,problem je rješen...sada imam drugi. Naime kada mi klima radi duže od 20 min počne mi vodena para ulaziti kroz ventilaciju,kada klimu ugasim pa upalim,nema je sljedećih 20 min pa opet isto. Kada auto radi nema ispod lokvice vode koju treba ispuštati kada klima na auto radi,pa sumljam da je začepljnen kondenzat za odvod...pa možete li mi reći kako izgleda taj kondenzat,gdje se nalazi i kako ga odčepiti. Srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Vaše pretpostavke su točne. Kada radi klima uređaj ispod vozila morate vidjeti čistu vodu ( kondenzat ) . Ako toga nema sustav za odvod kondenzata je začepljen i kondenzat će se skupljati u samom vozilu ispod tepiha. S lijeve i desne strane tunela , neposredno uz grijač postoje dvije gumene cijevi za odvod kondenzata . Iste često mogu biti začepljene ili deformirane i tada kondenzat ne izlazi iz kabine . Pristup cijevima je moguć iz kabine sa strane vozača i sa strane suvozača . Oslobodite prostor tako da pomaknete podne obloge i zaštitne poklopce na tunelu. Pažljivim gledanjem prepoznati ćete koje su to cijevi jer iste prolaze kroz lim karoserije.

na vrh Povratak na vrh

BMW 316 i. - UGRADNJA KLIME?

Datum objave: 07.07.2011 00:36:12
Slika
PITANJE:

Pozdrav, zanima me koliko bi došla ugradnja klime za Bmw model 316i 2001 godište,77Kw,benzinac??te kakva su općenito mišljenja o istom(izdržljivost,potrošnja i slično)?? Hvala.

ODGOVOR:

Opčenito mogu reći da je kvaliteta ove vrste vozila jako dobra . Vozilo uz redovno održavanje može dugo trajati. Dijelovi su nešto skuplji nego za druga evropska vozila. Klima uređaj se ne isplati ugrađivati jer bi njegova cijena bila veća od 20.000,- kn i to opet ne bi bilo kao original . Bolje je odmah u startu kupiti vozilo s klimom , po mogućnosti automatskom.

na vrh Povratak na vrh

DAIHATSU CHARADE - DIMI KAO PARNJAČA

Datum objave: 07.07.2011 00:34:16
Slika
PITANJE:

na charadeu sam kompletno uredio glavu. na drugom je cilindru bilo malo oštećenje te je mehanićar rekao na je to nezamjetno, sada nakon slaganja auto dimi ko parnjača na auspuh i iberlav. sumljam na turbinu.pomozite molim vas

ODGOVOR:

Kada se uređuje glava motora nikakvih propusta ni improvizacija ne smije biti . Sve površine moraju biti besprijekorno ravne, glava motora mora biti ispitana, sva brtvila na glavi motora moraju biti prve klase, po potrebi i vijci glave moraju biti novi. Površina bloka motora na koju naliježe brtva glave također mora biti ravna. Na žalost u ovom slučaju je napravljen propust i zato se pojavljuje dim ( najvjerovatnije bijeli dim ) . Ako nešto nije jasno javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,9 DCI - SERVIS KLIME

Datum objave: 07.07.2011 00:30:12
Slika
PITANJE:

Postovani , imam Megana 2004 god 88kw diesel-karavan , imam problem sa klimom , naime klima je manualna, i kada je upalim samo desna strana hladi ,tj upuhuje hladan zraka dok lijeva vozaceva nista ,samo obicni zrak puse, nisam mjenjala filter niti bilo sta, da li se klima ovog automobila puni ili ne, sta bi trebala provjeriti jer nemam bas pogodnog majstora za ovo. Pozdrav i hvala.

ODGOVOR:

Servis klima uređaja se redovito treba raditi svake dvije godine . Sve što  ste napisali ukazuje na potrebu za jednim kvalitetnim servisom klima uređaja. Na tome servisu treba obaviti slijedeće : staviti novi Freon R 134 a , staviti ulje za kompresor, zamijeniti dehidrator, zamijeniti filter kabine, očistiti i dezinficirati ventilacijske kanale. Nakon ovakvog servisa klima uređaj opet radi kao novi.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - PALI SE ZNAK STOP

Datum objave: 07.07.2011 00:28:41
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Citroen Xsaru 1.4 benzin, 2000.god., 104000km.Kad radi na leru pali se znak STOP i lampica od ulja te se čuje zvučno upozorenje.Kad dodam gas lampica se ugasi.Ulje sam promijenio prije 3000 km i ne troši ni kapi.Zanima me Vaše stručno mišljenje, Srdačan pozdrav!

ODGOVOR:

Lampica stop se može paliti kada u motoru nedostaje ulja , kada je tlak ulja nizak ( niži od dozvoljenog ) , kada nedostaje tekućine u rashladnom sustavu, kada je neispravan senzor za nivo tekućine u ekspanzionoj posudi, kada se motor pregrijava, kada u kočnom sustavu nedostaje ulja. Najvažnije je provjeriti tlak ulja koji mora biti veći od 0,9 bara kada je motor zagrijan i kada radi na leru.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,6 16V - NEPRAVILAN RAD PLINSKOG SUSTAVA

Datum objave: 07.07.2011 00:26:43
Slika
PITANJE:

Fiat Bravo 1.6 16v sa BRC plinom od kada sam kupio auto 10. mjesec prosle godine javljao mi se problem da kada pustim gas prilikom kocenja (semafor) autu padnu okretaji i ugasi se, na benzinu radi normalno. Lik kaj ga je prodao je rekao da je problem u filtarima i da ih treba samo promjeniti. nakon sto sam promjenio oba filtera(tekuca i plinovita faza) problem je ostao. Bio sam u ovlastenom servisu i prvi put su mi rekli da oni nevide nikakve greske vozili se u autu i ništa. Drugi put su mi napravili reparaciju isparivaca te je problem nestao, ali se pojavio novi, sad prilikom kretanja, znaci kada stisnem gas auto se zatuši i ako ne popustim i opet pritisnem auto se ugasi, te kod ubrzavanja auto pocne trzati, narocito na autoputu gdje se vozim 90% vremena. Još mi se zna dogoditi da auto izgubi na snazi, jedva je isao 130km/h, ja stisnuo kvacilo, dva puta ga isturirao i auto vozi normalno stim da tog problema nisam imao prije reparacije isparivaca. Na benzin radi normalno. U ovlaštenom servisu su mi rekli da problem u jednom od injektora i da on malo radi malo ne, te su rekli ako nije to onda je centralni kompjuter. no ja nisam nista mjenjao sada mene zanima sta vi mislite o tome, dali je loše poštelan plin, dali je stvarno injektor, kako on moze malo raditi malo ne, dali se ti njektori mogu ocistiti kao sto se ciste benzinski? koliko bi kostao taj injektor? dali se oni mogu mjenjat pojedinacno? ja mislim da je on narančasti(narančasta je trakica oko njih), na isparivacu mi pise 1200 mB na centrajnom kompu pise sequent 24 m.t.m. s.r.l.

ODGOVOR:

Sve što ste opisali i napisali ukazuje na nepravilan rad plinskog sustava . Točan uzrok se može saznati nakon pregleda Vašega plinskog sustava. Mogući uzroci su : plinski injektori, dovodi goriva, tlak plina, loše podešen plinski sustav, emulator, senzor tlaka plina, električna instalacija plinskog sustava, plinsko upravljačko računalo . Neki plinski injektori se mogu čistiti a neki se moraju mijenjati ( BRC injektori se mogu čistiti ). Plinski injektori se mogu mijenjati i pojedinačno. Cijene plinskih injektora ne znam jer ugrađujem plinski sustav PRINS a ne BRC .

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - AUTOMATSKI MJENJAČ

Datum objave: 06.07.2011 20:00:19
Slika
PITANJE:

Planiram kupit polovni automobil s automatskim mjenjačem, dvoumim se između Alfe 156 selespeed, 1999 g 2.0, benzinac i Mitsubishi Carisme 1,6 16 V, 2004 g isto benzinac. Cjena je otprilike ista. Zanima me Vaše mišljenje koji je isplativiji, kako s djelovima... koje su prednosti i mane jednog, a koje drugog. Hvala

ODGOVOR:

Bolji izbor je Mitsubishi jer je puno mlađi . Jeftinija za održavanje je Alfa . Morate znati  da automatski mjenjač treba redovito održavati a uvijek je problem kada se isti pokvari . Popravci su izuzetno skupi a kvalitetnih servisa baš i nema.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 D - NEĆE U PRVU I TREĆU BRZINU

Datum objave: 07.07.2011 00:21:39
Slika
PITANJE:

Poštovani gdine. Meiću. Imam Ford fokus 2000 godina diesel, interkuler, 1,8 90 ks i 66 kv. Postavljao sam Vam pitanje u vezi mijenjača kada nece da se usalta u prvu i trecu brzinu. Mnogi su mi govorili da su u pitanju sinhroni, te moras kupiti mijenjac, itd. dok nisam nazvao covjeka od kojeg sam kupio auto, i ispricao mu problem. Naime on je mijenjao lamelu, na vozilu a nije promijenio potisnu ploču, (kaže dobra, nema potrebe) . Ja Vas pitam : Dali je moguce da zbog osigurača na sajlama koje idu iz šaltebla do mijenjača moze iskakati ručica mijenjača iz 1 i 3 brzine, naime on te osigurače nije ni vratio na svoje mijesto, nema ih uopće, kada je mijenjao lamelu, tako da mi je ostao kratak hod ručice u 1 i 3 brzini. Hvala i s poštovanjem.

ODGOVOR:

Problem s prvom i trećom brzinom nije nastao radi potisne ploće nego radi loše podešenosti komandi za šaltanje brzina . Komande moraju biti tako podešene da ručka za šaltanje brzina ima isti hod za prvu i treću brzini a isto tako i za drugu i četvrtu brzinu. Uzrok može biti i ovaj koji ste Vi naveli ( osigurači ) .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 TD - PROMIJENJEN MOTOR, ALI.....

Datum objave: 06.07.2011 19:57:43
Slika
PITANJE:

Ovako imam problem sa ford mondeo 1.8 td 90 konja , mjenjao motor na njemu i morao sam i bosch pumpu mjenjat ,, ,, auto mi pali ali jedva i baca na auspuh dim, neprima gas nikako i nema snage motor ,, ako mi mozete pomoci oko toga sta je da nije zub bosch pumpe preskocio ili sta ?

ODGOVOR:

Ovo vozilo ima dva zupčasta remena jedan je za bregastu osovinu a drugi za visokotlačnu pumpu. I jedan i drugi moraju biti točno u fazi . Za točno namještanje faze motora potrebna su dva specijalna alata . Jedan je za točan položaj radilice a drugi za točan položaj bregaste osovine. Bez navedenih alata ne možete točno namjestiti fazu motora a to je jako bitno jer radi toga može biti problema s paljenjem.

na vrh Povratak na vrh