Danas je: 30.05.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MERCEDES W 124 2,0 i. - NE MOŽE SE UGASITI

Datum objave: 18.07.2011 22:15:05
Slika
PITANJE:

poštovani! molim vas za pomoć u riješavanju jednog problema. naime,imam mercedes 124,91 g.benzinac 2.0 i danas mi se desila situacija da nisam mogao ugasiti automobil. izvukao sam ključ ali on je i dalje radio. mislio sam da je problem u bravi,ili ulošku brave ali nakon što sam kupio drugu,promjenio je, desilo mi se isto,znači auto i dalje radi bez obzira što je ključ izvadjen iz brave.ako mi možete pomoći i savjetovati što da učinim bio bih vam zahvalan! hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Iz Vašeg opisa a bez neposrednog uvida na vozilu mogu navesti neke stvari koje treba ispitati a koje bi mogle biti uzrok : električna instalacija od kontakt brave do kutije osigurača, električna instalacija na motoru, glavni relej motora .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI- PALJENJE VENTILATORA

Datum objave: 18.07.2011 22:09:43
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Ovako: Imam peugeot 307, (66KW - 90KS)2.0 HDi 2004 god proizvodnje ... Jućer sam ga išao malo provozati na dulji put, (30-40 km) u autu su se nalazile 4 osobe, temperatura motora je prešla 90*C, bila je oko 94, 95*, ali ventilator se nije palio, i još nešto, Moj peugeot, (skoro svaka 307-ica) posjeduje automatsku klimu, i kada je auto u stanju mirovanja i kada je ukljucena klima, stalno se ventilator pali i gasi, (5 sekundi radi, dok, 3 minute miruje i tako sve...) probao sam iskljuciti auto klimu, dakle prebaciti na manuelno (rucno) ali opet ista stvar, ventilatro se stalno pali i gasi kao u gore navedenom slucaju ... A kada ugasim klimu ventilator miruje dok je ponovo ne upalim .. Probaao sam još nešto, kada sam primjetio da mi se auto grije, otisao sam jedan krug uz brdo, dakle (5-6 km uz brdo) i motor se odmah ugrijao na 90*c za jedno 10-ak minuta, a kada sam se spuštao sa tog brda, motor se naglo ohladio sa 90* ak stepeni na skoro 70*c ... nadam se da ste me razumijeli i da ce te moci dati svoj odgovor na ovo pitanje, ZAHVALJUJEM UNAPRIJED !

ODGOVOR:

Kada je motor pod opterećenjem ( uzbrdica, visoke temperature, veliki teret ) navedena temperatura je normalna . Ipak bi bilo dobro da se s preciznim servisnim termometrom izmjeri stvarna temperatura motora . Često se zna dogoditi da je stvarna temperatura niža od one koju pokazuje termometar na instrument ploči. Normalna je pojava da se ventilator pali i gasi kada je ukljućen klima uređaj . Po potrebi ispitajte i obavite servis klima uređaja , važno je da u sustavu ima dovoljno plina i da je ispravan dehidrator i ekspanzioni ventil.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 i. - DA LI JE PUMPA ZA GORIVO?

Datum objave: 18.07.2011 22:02:43
Slika
PITANJE:

Poštovani imam problem na peugeotu 206 1.4 55kw 99godište ugasio mi se u voznji i više ga nemogu upalit auto vergla,al ne pali kada mu se isključi kontakt i ponovo da ne čuje se uopče da zuji kao sto je prije bilo radilo kad bi mu se dao kontak i 2,3 sek bi zazujalo i prestalo i tada bi ga upalio. sumljam da je pumpa goriva dali mi mozete reci dal je koliko košta i koja mi treba za moj auto i koja bi bila cijena i gdje se nalazi pumpa na mom autu hvala

ODGOVOR:

Točan i jednoznačan odgovor o tome zašto motor ne pali mogu dati nakon neposrednog uvida na vozilu. Moguće neispravnosti su : sustav za blokadu paljenja ( ključ, brava, imobilajzer ) , relej pumpe za gorivo, električna instalacija od releja do pumpe za gorivo, pumpa za gorivo .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO II 1,2 16V - PROBLEM SA KOČENJEM

Datum objave: 18.07.2011 22:00:48
Slika
PITANJE:

Imam Punto II 1,2 16V 2001 godina i imam problem s kocenjem,dakle pri paljenju auta abs lampica je ugasena i sve ok,kada pocnem da kocim osjetim lupanje ispod kocnice i sto vise pretiscem kocnicu sve je jace.nakon isvjesnog vremena upali se abs lampica i kocnica normalno koci.imam problem jer mi mnogi govore da je sve nesto drugo,tako da vise neznam kome da vjerujem..pozdrav

ODGOVOR:

Vjerujte onome koji će sa sigurnošću reći što je neispravno i koji će znati obaviti popravak na Vašemu vozilu. Moguće neispravnosti su : senzor ili senzori ABS-a na kotačima, električna instalacija ABS-a, hidroagregat s ventilskom grupom ABS-a , pad napona na pojedinim konektorima ABS-a, povećana zračnost na nekom od ležajeva kotača, računalo ABS-a .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i. - SAM SVOJ KLIMA MAJSTOR

Datum objave: 18.07.2011 21:59:06
Slika
PITANJE:

Imam opel astru g 99god, 1600 kubika,benzinac. Imam problem sa klimom, tacnije prilikom pritiskanja dugmeta unutar kabine za ukljucenje iste cuje se da upali nesto ispod tog dugmeta..verovatno rele..ali na spulni kvacila kompresora nedobijam napon 12V.Kada strujno razdvojim senzor pritiska za freon upali se ventilator klime ali i dalje nedobijam napon na spulni. Moze li neko da mi pojasni sta dalje da proverim..a ako ima i neka el sema bilo bi od pomoci.Unapred hvala

ODGOVOR:

Ako do sada niste radili na sustavu klima uređaja , ako za to nemate potrebnu servisnu opremu, ako nemate bazu podataka , ne možete s uspjehom napraviti ništa na vašem klima uređaju. Prvo što bi trebalo napraviti jest izmjeriti gornji i donji tlak plina , obaviti kontrolu količine plina, po potrebi napuniti odgovarajuću količinu plina . Ako plina nedostaje kompresor se na može upaliti.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - UZBRDO SAMO 50 KM/H

Datum objave: 18.07.2011 21:55:56
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem na passatu 2001. god.DI crveno, pređeni kilometri 237000 km.U zadnje vrijeme kad se vozim uz veću stranu auto gubi snagu i nemože da vuče.Maksimalno može da ide 40/50 km na sat.To se sada sve češće događa, bio je kod majstora i rečeno mi je da je nešto oko turbine ili sama turbina.Pregledana su sva crijeva, ventili i vakumi i sve što je povezano sa turbinom, ali opet isto.I dalje ista stvar, slaba vuča.Molim vas za vaše mišljene i unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Gubitak snage motora može nastati radi više razloga , točan odgovor mogu navesti nakon neporsrednog uvida na vozilu. Mogući uzroci su : filteri, rezervoar, zrak u sustavu goriva , senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor radilice, senzor tlaka turbine, mjerač mase zraka, sustav za regulaciju tlaka turbine, turbina, propuštanje na tlačnoj starni turbine, mehaničko stanje motora, dize, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 814 ECO POWER - RAZLETILA SE TURBINA

Datum objave: 18.07.2011 21:52:44
Slika
PITANJE:

Poštovani na početku ovog pisma unaprijed zahvaljujem na odgovoru.Imam kamion mercedes 814 eco power kiper-kran 1998 godina,sa 167ooo.Prije godinu dana je otišao u iber turažu turbina je povukla ulje i razletila se.Kad smo rastavili motor vidjelo se što se mora promjeniti.Pukao je 1 podizač ventila oštećen 1 klip i košuljica pukao 1 ventil i iskrivljene šipke podizača.Promjenili smo sve što je trebalo -1 klip i košuljicu jedan ventil sve hidraulične podizače i šipke podizača sve ležaje i pikse bregaste gumice ventila sve brtve motora sve karike .Ostale košuljice su polirane izmjerene kao i klipovi,radilica i bregasta,brušeni su ventili .Da dalje ne duljim kad je motor upaljen radi dobro problem je što u vožnji pod opterećenjem jako dimi plavkasto jeli to moguće od zaostalog ulja u auspuhu jer je izbacio ulje na auspuh kad je bio u iber turaži(auspuh je stojeći iza kabine) i slabo vuče (turbina je nova).Kad smo ga spojili na moto tester kaže grašku prednabijanja,mehaničar kaže da je najvjerojatnije otišao senor tlaka usisa na usisnoj grani koje je vaše mišljenje?Hvala

ODGOVOR:

Kada motor doživi havariju kao što ste opisali u ispušnom sustavu se kumulira veća količina ulja. Nakon popravka motora potrebno je neko vrijeme da ulje iz ispušnog sustava nestane. Gubitak snage motora može nastati radi senzora tlaka turbine, radi regulacionog ventila turbine, radi ostalih ventila koji reguliraju tlak turbine, radi regulatora tlaka goriva, radi senzora za tlak goriva.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,3 - VOŽNJA NA PLIN UZBRDO

Datum objave: 18.07.2011 21:44:50
Slika
PITANJE:

Vozim Opel kadet 1.3 44 kw 1988 god., imam ugradjen i plin. Znam da je auto star, ali javlja mi se problem kod voznje na plin uzbrdo. Auto na ravnom ide odlicno, ali kod malo vecih uzbrdica nastaje problem. Recimo idem punim gasom drugom brzinom, i cim prebacim u trecu, auto pocne da gubi na brzini i snazi, i izuzetno lose vuce.Auto je kupljen sa vec ugradjenim plinom. Inace na motoru je uradjena generalna popravka pre 1,5 god. promenjeno je bukvalno sve. Karburator je ociscen, auto na gorivo ide extra i na ravnom i uzbrdo. Ako imate bilo kakvu pretpostavku sta bi moglo da bude, odgovorite mi. Unapred hvala R. M.

ODGOVOR:

Moguće greške su : filteri plinske i tekuće faze, niski tlak plina, elektromagnetski ventil plina, nečist isparivač, loše podešena količina plina, prevelika količina zraka koja ulazi u motor.

na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 1,9 TDI - ZRAK U SUSTAVU GORIVA

Datum objave: 18.07.2011 21:41:50
Slika
PITANJE:

vozim audi b4 1,9tdi 1994godina.auto ujutro upali odmah,radi 30sek i ugasi se.nakon 1min pokretanja (PUMPA NAVUCE GORIVO IZ FILTERA OD PUMPE) autu upali.kad ga nakon voznje ugasim vracaju se mjehurici iz pumpe prema izlazu filtera(filter-pumpa)isto tako se u isto vrijeme vracaju mjehurici povrata goriva(pumpa-filter) PUNO VAM HVALA

ODGOVOR:

Iz Vašega opisa nije teško zaključiti da problem stvara zrak u sustavu goriva. Mogući uzroci su : filter goriva, cijevi dovoda  goriva, cijevi za povrat goriva, usisna cijev u rezervoaru, visokotlačna pumpa. Pregledom vozila mogao bih točno vidjeti gdje je problem .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 HDI - IZNENADA SE UGASI

Datum objave: 18.07.2011 21:39:31
Slika
PITANJE:

Poštovani ! Vozim Citroen Xsaru 1.4 HDI , prešao sam 160.000 km i nije bilo nikakvih problema do sada ! Zadnjih nekoliko dana javlja se problem da nakon paljenja motora , motor uredno upali i radi nekih 15 sekundi i iznenada se ugasi.Nakon ponovnog paljenja motor malo duže treba vrtjet i on uredno upali . Tokom daljnje vožnje motor ne pokazuje nikakvu nestabilnost uredno radi. Obično se ovaj problem javlja tokom prvog jutarnjeg paljenja ili tokom određenog stajanja rada motora nakon nekih sat-dva vremena . Posumnjalo se na loše gorivo , vodu u eurodizelu , ali najvjerojatnije nije taj problem. Jedino što je najvjerojatnije čudno čuje se pištanje u filteru goriva , dok motor nije upaljen . Molim Vaš savjet , odgovor što bi trebalo učiniti ? Hvala ! Lijep pozdrav ! Brane

ODGOVOR:

Radi svega što ste naveli spomenuti ću što sve moože utjecati na gašenje motora : nečist rezervoar, filteri, dobavna pumpa, prisutnost zraka u gorivu, tlak goriva, regulator tlaka goriva, senzor radilice, električna instalacija od motora do ECU centrale, kutija s osiguračima i relejima.

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO MATIZ 0,8 i. - ISKRA NA SVJEĆICAMA

Datum objave: 18.07.2011 21:36:35
Slika
PITANJE:

inace sam mehanicar ali nisam se susreo sa problemom, navodno da kod daevo martiza nema varnice na svijecu,kod ostalih vozila kad bi se to desi bilo bi do bombine koja je iz jednog dijela i stoji na kucistu dekla motora dolazi struja na nju ,4 zice su upitanju e sad cuo sam da navodno to auto izgubi kod da nebi bezveze trazio bombinu i izletijo pare dali je to moguce i kako doci do tog koda a auu je bio bezazlen kvar curila mu je voda na boci i to sam sanirao,pukao je osigurac od podizaca stakala i nasao sam ga vadeci osigurac po osigurac i od tad nece ta upali vergla seve ok al nema struje na svjecici unaprijed hvala

ODGOVOR:

Kada motor nema iskre na svjećicama razloga za to može biti više i to : akumulator ( niski napon), imobilajzer ( elektronika za blokadu paljenja ) , transponder u ključu ( ako to postoji na Vašemu vozilu ) , elektromagnetska antena na kontakt bravici, kutija osigurača ( prekid napajanja do ECU centrale, relej ECU centrale, kablovi, bobina, razvodnik paljenja, senzor radilice, ECU centrala . Ulazni napon do bobine dolazi iz ECU centrale .

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 i. - ČUDAN DUBOKI ZVUK

Datum objave: 18.07.2011 17:58:20
Slika
PITANJE:

Pozdrav.Kupio sam bmw 318i m43-1997,190 000tkm.auto je izvrstan u svemu.ali imam samo 1 problem-kad dodam gas cuje se cudan duboki zvuk iz ispusnog sustava netipicno za bmw.promijenio zadnji lonac ali zvuk ostaje.pregledan je temeljito i sve je stvarno kao novo.vozio sam dosta bmw-a 318i,320i-e30,318i m40,318is m42.taj problem nisam ni na jednom od tih vozila imao. mehanicar mi je rekao da da je to njegov zvuk ali ja znam da to nije tako.molim vas za savjet,HVALA.

ODGOVOR:

Bez pregleda vozila na mogu ništa reći. Drugačiji zvuk može stavrati sam motor, loši nosači motora, ispušni sustav.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 16V- BRUJANJE KAD RADI KLIMA

Datum objave: 18.07.2011 17:56:38
Slika
PITANJE:

Postovani imam renault lagunu 1.8 16 ventila, 2001 god, 88 kw,i obracam Vam se vec ocajna u nadi da cete ustepi da me bar posavetujete. Auto radi normalno, cim se klima upali cuje se brujanje, pri jacem gasu brujanje postaje intenziivnije. Uradjen je veliki servis,mali servis,nov alternator, kompresor, roleri, spaneri, ulje novo, nov freon. Automobil mi stoji vec nedelju dana u servisu jer ne mogu da otklone kvar.

ODGOVOR:

Zvuk koji ste opisali može nastati na ventilatoru grijača , na elektromotoru ventilatora. Postoji još i ventilator na hladnjaku koji se također pali kada uključite klima uređaj . Zvuk nije teško otkriti jer nastaje na mjestima koje sam naveo. Možda ipak trebate potražiti drugi servis koji to može s lakočom obaviti.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE COUPE- SAM POVEĆAVA OKRETAJE

Datum objave: 18.07.2011 17:46:19
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav! e ovako imam veliki problem sa renaultom meganeom coupeom. naime auto je do sad imao mali ler gas (otprilike 700 okretaja) no u zadnjih tjedan dana auto sam povećeva okretaje tj ode u iber turažu te se gasi u vožnji. Bio sam na dijagnostici te mi je čovjek rekao da je otišao senzor okretaja motora. no ja ipak više sumnjam na motorić ler gasa(?) naime i to sam probao promijenit no motorić koji sam dobio nije pasao te mi je čovjek rekao da treba naručit pa opet gledat jer postoje dvije vrste itd. zanima me što da napravim i dali možda znate što bi to moglo biti? unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Način na koji želite riješiti problem nije dobar. Dogoditi će se da ćete kupiti pojedine dijelove na pamet a isti možda nisu potrebni.  Najbolje rješenje je da Vam stručnjak obavi dijagnostiku motora , nakon toga vam može odmah predložiti rješenje i navesti cijenu popravka. Takve probleme rješavano svaki dan pa znam što se može dogoditi . Ovoga časa nema smisla da navodim sve moguće greške jer ih može biti mnogo i od toga na bi imali koristi.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 1,6 DIZEL- PROBLEM S KLIMOM

Datum objave: 18.07.2011 17:40:12
Slika
PITANJE:

Najprije pozdrav! Postovani gospodine Meic,imam Mazdu3 1.6 disel 2004.god i odem u servis da uradim servis klime,promjenu mi filter klime i urade recilkulaciju plina klima uredjaja ali mi sada klima sporije i slabije hladi nego sto je prije i cini mi se da zrak koji izlazi iz ventilacionih kanala nije jednako hladan sa lijeve i desne strane tj sa desnih ventilacionih otvora je hladniji.Kada ukljucim puhanje u noge malo zraka osjetim da mi puse i u lice.Vratio sam se u servis na reklamaciju ali nisu uspjeli da mi rjese problem jer navodno nisu imali elektricara da uradi kalibraciju klapni preko IDS pa sam narucen za drugi dan. Mozete li mi reci kolika kolicina plina R-134a ide u moj klima uredjaj i sta bi po vasem misljenju mogao biti problem?Moze li nepravilno postavljen filter klime biti problem. Napominjem da je klima prije servisa odlicno radila i mozda je ponekad bolje ispravne stvari i ne dirati. S postovanjem! Pozdrav

ODGOVOR:

U sustav klima uređaja ide 650 grama freona, uz to se stavlja i specijalno ulje za kompresor . Na tome servisu se mijenja i dehidrator ( filter freona ) . Sve to mora raditi stručna osoba koja je prošla specijalno školovanje za klima uređaje.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DTI - UJUTRO TEŽE PALI

Datum objave: 18.07.2011 17:37:57
Slika
PITANJE:

Poštovani,imam RenaultScenic 1.9dti,59kw iz 2002g.Imam ga 4 god.i ima prijeđenih 183000 km.Prvih 5god. redovito je servisiran u ovlaštenom servisu u Osijeku,gdje je i kupljen.Prije godinu dana primjetio sam da mi ujutro teže pali,treba mu 10-15 sek.da upali i to sada na ovim ljetnim temperaturama.Napominjem da na vrlo niskim temp. od-10 pa i-18 pali"na zub",radi na 1500 okr.10 sek. padne na 1200 i za 10 sek. padne na 850 i to je to.Kao da na višim temperaturama nema dobru pripremu za paljenje.Promijenio sam pumpicu ispred filtera za gorivo,no ni to nije pomoglo.Da li da ugradim i dodatni nepovratni ventil? Bio sam tri puta na kompjuteru i uvijek je bilo sve u redu.Inače motor radi dobro,ne troši ulje,dobro "povuče"i kad je vruć pali bez greške.Grijači su uredu.Kažu mi da provjerim kompresiju.Dali su u pitanju možda senzori?Obraćam se Vama,jer vidim da ste mnogima pomogli.Što mi je činiti? S štovanjem i unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Problem s otežanim paljenjem toplog motora može nastati radi slijedećeg : stanje akumulatora i elektropokretača, zrak u sustavu goriva, nepovratni ventil za gorivo, flteri, mehaničko staje motora ( kompresija ) , faza motora, ECT senzor, regulator količine goriva, dize, električna instalacija i konektori, ECU centrala. Kratak i jednostavan odgovor mogu dati tek nakon pregleda vozila.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA - LAMPICA GRIJAČA

Datum objave: 17.07.2011 21:44:25
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Imam jedno pitanje.Vozim škodu fabiu 2007 god,i u toku vožnje mi se počela da pali lampica na kontrolnoj tabli od grijača,znaci nije se upalila i gorila konstantno,vec se non stop pali i gasi.Dali ima sanse da mi na ovaj nacin kazete u cemu je problem?Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Kontrolna lampica grijača se pali kada je neispravan neki od grijača ili kada postoji greška u sustavu za dobavu goriva i u sustavu za upravljanje motorm. Najčešće neispravnosti su : pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, davač impulsa RPM, potenciometar pedale gasa, regulator količine goriva, senzor pedale kočnice, električna instalacija .

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - POTROŠNJA ULJA

Datum objave: 17.07.2011 21:42:02
Slika
PITANJE:

Poštovanje, imam problem nakon 4 hiljade pređenih kilometara, dosuo sam 0.80 litara ulja, primjetio sam da na auspuh izbacuje crni dim. Isto tako i inter cooler da je mastan, ali sam primjetio da turbina izbacuje ulje pri vecim obrtajima u inter cooler, stim što turbina radi i motor ima snagu. Jel postoji neko adekvatno riješenje ili samo zamjena. Ovim putem Vam se unaprijed zahvaljujem i nadam se odgovoru.

ODGOVOR:

Ako motor troši ulje preko turbine rješenje je samo uređenje ili zamjena turbine . Crni dim može nastati radi lošeg stanja turbine koja ne stvara dovoljan tlak. Obavite kontrolu mehaničkog stanja motora jer osim turbine motor može trošiti ulje preko vodilica ventila.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - NESTAJE VODA

Datum objave: 17.07.2011 21:37:40
Slika
PITANJE:

postovani,imam golfa 4 tdi sa di cvenim,problem je taj da mi gubi vodu nekad ali neiscuri negdje nestane,nemozemo da pronademo gdje je problem...molim za savjet i misljenje

ODGOVOR:

Rashladna tekućina se može gubiti iako nema vidljivih tragova curenja . To se događa kada rashladna tekućina curi po vrućim dijelovima motora ili sklopova. Takvo mjesto je najlakše pronači kada je vozilo na servisnoj dizalici i kada se demontiraju sve zaštitne obloge oko motora i ispod motora. Tada stručno oko može prepoznati i otkriti mjesto propuštanja rashladne tekućine.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,4 16V- ZVUK PRI OKRETANJU VOLANA

Datum objave: 17.07.2011 21:35:50
Slika
PITANJE:

Pocituvan gospodine, Imam Hyundai accent 1.4 16v od 2006 god. Koga vrtam na desno (poln krug) odvreme navreme (znaci ne segogas) se javuva nekoj zvuk kako nesto da krcka. Bev na servis i oni mi smenija gumi na balans stanglata. Posle 2 nedeli zvukot povtorno pocna da se javuva. Ve molam ako mozete da mi pomognete. Pozdrav, Aleksandar

ODGOVOR:

Osim balans štange postoje i drugi dijelovi koje treba provjeriti a to su : spone volana, krajnici spona, selen blokovi ovjesa, spone ovjesa, aksijalni ležajevi amortizera, kuglasti zglobovi, hvatišta ovjesa. Provjerite sve što sam spomenuo.

na vrh Povratak na vrh