Danas je: 27.07.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI A6 - PRAZNI MI BATERIJU KADA JE UGAŠEN ?

Datum objave: 09.01.2015 15:39:11
Slika
PITANJE:

poštovani imam jedan problem imam A6 audi imam problem crpi mi bateriju kad je ugasen za samo par sati isprazni je potpuno.ali ne uvijek nekad zna par dana biti puna onda upalim auto vozim ga ,ugasim i kad dođem sutra dan akumulator bude prazan .Pa vas molim da mi kazete sta bih moglo biti .danas sam ga ostavio sat vremena da radi i nije punio bateriju .Bateriju sam novu prtomijenijo .Predhodno sam promijenio jos jednu baeriju i isto je bilo sumnjam na neki relej ili dinamu da crpe struju za samo pet sati bude prazna baterija.poštovani unaprijed hvala..

ODGOVOR:

Najprije morate izmjeriti napon punjenja akumulatora . Napon punjenja mora biti u granicama od 13,8 V do 14,8 V . Ako to nije tako onda treba sumnjati u regulator napona , alternator, električnu instalaciju . Po potrebi treba napraviti servis alternatora. Drugi slučaj je kada je napon punjenja dobar . Tada nije uzrok ništa od prije navednog . Uzrok je neispravnost nekoga od brojnih potrošača na vozilu koji u stanju mirovanja vozila izvlači struju iz akumulatora. Ovaj problem se rješava tako da se upotrebom ampermetra ili drugih ispitnih uređaja,  isključivanjem pojedinih potrošača otkrije koji je potrošač neispravan . Nakon toga se radi popravak ili zamjenja neispravnog potrošača . 

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,9 JTD - PROBLEM S KOMPRESIJOM ?

Datum objave: 08.01.2015 10:56:11
Slika
PITANJE:

Imam pitanje za Fiat Stilo 1.9 JTd 80 Ks 2002. godište. Ispočetka se turbina jednostavno nije palila što mi je i računalo pokazivalo, zamijenjen je ventil na motoru, međutim nije stavljen BOSCHOV, pa se problem nastavio, poništena je greška putem računala i očišćena turbina i nakon toga sve radi uredno, ali se istovremeno pojavljuje problem s kompresijom. Naime, izmjereno je 19, a u pravilu ne bi smijela biti ispod 25 ako sam dobro upućen. Motor ne pušta ulje niti ga troši više nego što bi trebao, primjetio sam da se ponekad osjeti miris nafte kod motora s lijeve strane. Prema nekim savjetima trebalo bi mijenjati karike, pogledati kakvi su klipovi...e sad zanima me koliko je velik takav zahvat na vozilu i da li je uopće isplativo raditi tako nešto s obzirom na starost vozila. Usput na vozilu je 290 000 km i nije bilo nikakvih problema, vozilo je uredno servisirano u ovlaštenim servisima. Hvala na odgovoru!

ODGOVOR:

Ako vozilo uredno pali , ako je potrošnja ulja i goriva u granicama normale , ako motor ima potrebnu snagu, onda nemojte raditi nišna na motoru . Curenja goriva treba otkloniti . U vezi kompresije pomogao bi Ceramic Power Liquid o kojemu možete nešto pročitati na mojoj stranici . Zahvat u motor je uvijek vrlo zahtijevan i vrlo skup . Kada se rade takvi poslovi onda nema improvizacija nego se mora sve napraviti po pravilima struke . Najvjerovatnije bi se morala raditi kompletna reparatura motora s obradom cilindara i ugradnjom novih klipova jer sa zamijenom klipnih prstenova ne bi postigli rezultat .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - PROBLEM S GRIJANJEM KABINE ?

Datum objave: 04.01.2015 18:07:32
Slika
PITANJE:

Poštovani pitao bih vas za savjet, imam problem sa grijanjem kabine na Passatu 1.9 tdi 85kv 115ks Pumpa dize. Promjenjen termostat orginal stavljen drugi, mjenjat indikator temperature ali je stavljen zamjenski, i pri skidanju puknulo je kučište koje je promjenuto sa drugog motora, da bi se nakon mjenjanja tog kučišta pojavilo ulje u posudi od hlađena,mislim na posudu gdje je antrifiz, a prije tog mjenjanja nije bilo ni kapi ulja u posudi,pitao sam majstora da nije kojim slučajem ispustio antrifiz dok je mjenjo kućište u neku masnu posudu, rekao je da nije, pa mi je drugi majstor rastavljo da vidi dali ulji hladnjak ne pušta možda i utvrdio da ne i onda je ispustio sav antrifriz van i bacio i ispro sistem koliko je mogao i stavio novi na kojem se nakon par dan pojavila mala količina ulja možda par kapi, ali je stvar u tome što ja nemam grijanje nego dok postigne podpunu temperaturu od 90 stupnjeva počme malo grijat,majstori sumljaju da nije glava propustila ili brtva glave jer nema pritiska u sistemu, Mali hladnjak protočan i vruća obadva crijeva.i ulazno i izlazno, pa bih vas zamolio ako mi možete pomoć i savjetovat što da radim i u čeme vi mislite da je kvar.

ODGOVOR:

U ovom slučaju terba najprije obaviti kontrolu pojedinih dijelova rashladnog sustava . Kod toga je bitno utvrditi kako radi termostat i da li motor ima radnu temperaturu oko 90°C . Ako je to u redu može se dalje raditi dijagnostika sustava grijanja. Moguće neispravnosti su ; začepljenje radijatora grijača, pumpa za vodu, zrak u rashladnom sustavu, filter kabine, zaklopke za usmjeravanje zraka na grijač, aktuatori koji otvaraju zaklopke grijača, komande grijača, električna instalacija, BSI kompjutor komforne elektronike .

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 2,4 i. ABARTH - KAKO RIJEŠITI TAJ KVAR ?

Datum objave: 04.01.2015 17:58:27
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Imam Stila Abartha 2.4 20V, problem koji se javlja je taj što se gasi i ne prihvaća gas kada se stavi u prvu brzinu nakon što se motor zagrije, u leru ide u blokade i u rikverc može normalno ali u prvu kada je vruć nikako, počne "štucat" i ugasi se, spajan je na dijagnostiku i baca grešku da su svih 5 injektora otišli? (ne vjerujem da su svi odjednom) Stavljen drugi senzor bregaste, položaja radilice, temperature, novo gorivo, nemam više ideje što bi moglo biti i kako rješiti taj kvar, jedino mi preostaje fiatovu dijagnostiku i svaku komponentu ispitat i provjerit, nadam se da imate kakav savjet :) lp Dino

ODGOVOR:

Ovo zadnje ste dobro rekli da treba ispitai sve komponente sustava . Na taj način se može defektirati neispravnost . Ispitati treba : mehaničko stanje motora, fazu motora, kompresiju, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru, tlak goriva, filter goriva, rezervoar, regulator talaka goriva, injektore, sve senzore motora, lambda sondu, mjerač mase zraka, iskru na svjećicama, bobinu, kablove, električnu instalaciju motora, ECU centralu motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 i. 16V - POVREMENO LUPKANJE ?

Datum objave: 31.12.2014 11:34:21
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meiću, vlasnik sam Ford Focusa 1.4 duratec iz 2006.g. Auto ima 80000 km. prije otprilike 10000 km počelo se čuti lupkanje u motoru. Lupkanja ponekad nema, nije uvijek istog intenziteta i nije važno da li je motor hladan ili topao. Nakon pregleda u ovlaštenom servisu rekli su mi da je na dva ventila zazor veći od dopuštenog te da je potrebno staviti deblje pločice ispod podizača.Isto tako su mi rekli da njihovu točnu debljinu mogu ustanoviti nakon skidanja glave motora. Nakon toga se dijelovi naručuju iz Njemačke. Popravak bi moglo potrajati 7-10 dana što je za mene neprihvatljivo. Drugi je mehaničar izmjerio zazore ventila te je ustanovio da su odstupanja minimalna( u granicama normale). On sumnja da je došlo do začepljenja kanala i predlaže ulijevanje aditiva za čišćenje motora i izmjenu ulja. Molim Vas Vaše mišljenje o tome kako si ne bih stvarao nepotrebne troškove. Nadam se da ćete pronaći vremena da mi odgovorite i unaprijed vam zahvaljujem. Želim Vam sve najbolje u 2015. godini. Tihomir Štefulj

ODGOVOR:

Za zamijeniti podizač ili podizače ventila nije potrebno skidati glavu motora nego samo bregastu osovinu . Ako je odstupanje od propisane zračnosti minimalno , tada ne treba ništa poduzimeti . Osnovni zadatak servisa je da nakon pregleda Vašega vozila točno defektira uzrok lupanja, da predloži rješenje i da uz Vašu suglasnost otkloni spomenuto lupanje . Pojedina rješenja Vaših automehaničara ne bih komentirao jer nisam imao mogućnost pregledati Vaše vozilo .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - PUNO BIJELOG DIMA ?

Datum objave: 29.12.2014 08:46:54
Slika
PITANJE:

Postovani, vozim golf 4 1.9 tdi. Kod prvog paljenja kad je motor hladan pojavi se poveca kolicina bijelog dima. Jakog je mirisa i ne prestaje dimiti ni dok se vozim. Kad se temperatura popne iznad 70 stupnjeva onda prestane. Nema nikakvih poteskoca kod rada motora. Vozio lokalnom mehanicaru i nista nije otkrio. To mi se desilo prvi put prije tjedan dana dok sam stojao na semaforu (bio hladan motor) zadimio se toliko da nisam vidio aute oko sebe. Dignem haubu i vidim da fali antifriza provjeravao par dana prije, uspem do max. Prestao dimit sve dok se ne ohladi. Svaki dan gledam antif. nefali nista, dobro radi, majstor nezna sta mu je, pa da pitam strucnu osobu. Ako (mozda) znate sto bi moglo biti dolazim kod vas! Hvala

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogući uzrok je ulazak rashladne tekućine ( antifriz )  u cilindar . Spomenuta tekućina se u cilindru na visokoj temperaturi pretvara u paru koja u vidu bijelog dima izlazi kroz auspuh. Ovo stanje treba što prije rješavati kako ne bi došlo do većeg i skupljeg oštećenja u motoru. Javite se telefonom , najprije ćemo točno defektirati kvar a nakon toga predložiti kvalitetno rješenje .  .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,9 TDI - PALI SE LAMPICA GRIJAČA ?

Datum objave: 27.12.2014 14:23:36
Slika
PITANJE:

Pitanje Poštovani, kao prvo da Vas pohvalim Vas i Vašu stručnost i znanje i iskustvo pretočeno u savjetovanje kojemu najviše vjerujem! Naime javljam se u vezi vozila Audi B4 19TDI 1995.godina.Problem je u tom što mi je od prošlog tjedna,kada upalim auto nakon pola minute mi počne se paliti i gasiti lampica od grijača.Danas mi se je upalila u vožnji nakon nekih 10-15 minuta i palila i gasila se nekih pola minute i lampica se ugasila.Motor normalno pali i vuče ne osjetim nikakvu promjenu na motoru.Hvala na odgovoru. Prijateljski pozdrav,Goran

ODGOVOR:

Kontrolna lampica grijača se može paiti zbog više razloga a to su : neispravnost grijača, neispravnost upravljačkog modula grijača, neispravnost senzora položaja pedale kočnice, neispravnost pojedininih senzora motora, mjerač mase zraka, EGR ventil, regulator količine goriva, električna instalacija motora, visokotlačna piumpa. Kada se ispitaju svi dijelovi koje sam naveo, može se otkriti kvar .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - PALI SE LAMPICA GRIJAČA ?

Datum objave: 23.12.2014 10:16:47
Slika
PITANJE:

Postovanje, imam dva pitanja. Pitanja se odnose za Renault Clio 2 2003 godiste, 1.5 dCi, 48kW, 65 konjskih snaga. 1 PITANJE: Pri brzini od 80km/h pali mi se signalna lampica ABS. Ne desava se pri brzini ispod 80km/h. Kada ugasim auto i ponovo upalim, lampica se ugasi dok ponovo ne dostignem brzinu od 80km/h. Neki su mi rekli da je zaprljan senzor ABS. Isto kada kocim cesto se desi vibracija kocnice, bas osjetim po nogom da papucica zavibrira, malo jace vibracije. Istovremeno se cuje kao blago "krcanje" sa desne kocnice. Problem se desava se prilikom blazeg pritiska kocnice. Prilikom naglog stiska normalno koci. 2 PITANJE: Od skora mi se pocela palit i signalna lampica grijaca. Ispocetka je to bilo na par sekundi. Desavalo se da se upali jednom sedmicno. Sada vec prilikom svake voznje se upali. Nekad se desi da se upali pri samom startu auta pa gori neko vrijeme, ugasi se pa se ponovo upali. Nekada nakon nekoliko predjenih kilometara se upali, gori neko vrijeme pa se ugasi Hvala najljepsa

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su : senzor ABS-a na kotaču s kojega čujete vibracije, konektor senzora, električna instalacija, ležaj kotača, hidroagregat ABS-a . Kontrolna lampica grijača se pali kada na sustvau motora postoji bilo koja greška . Najčešće neispravnosti su ; pojedini senzori motora, grijači, EGR ventil, mjerač mase zraka, regulator tlaka goriva, dize, električna instalacija. U svakom slučaju najprije treba raditi dijagnostiku, točno defektirati kvar/kvarove i nakon toga opbaviti potreban popravak .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. 16V - IMAM DVA PROBLEMA ?

Datum objave: 20.12.2014 13:47:37
Slika
PITANJE:

postovanje...imam renault clio 1.2 16v 2003 god...imam dva problema...prvi je da vidim na cepu kad otvorim motor da je bijela masa gore a kada dole izvucem mjericu ulja sve je ok dole....ne vidi se bijela masa...pa se bojim dali je pomjesao vodu i ulje...ulje mi ne gubi i vodu ne gubi??drugi problem je da mi se zna nekad upalit lampica neka na sredini onako kao grijac u kockici...te jedna desno dole u cosku kao nacrtan motor...obje skroz gore a ova prva kada se upali neda mi da vozim brze od 40km na sat...i onda se odjednom ta prva ugasi i sve ok i opet mogu vozit normalno...i malo malo mi se upali i ugasi...recite nesta sta bi moglo biti?

ODGOVOR:

Ukoliko nema pojave da nestaje rashladna tekućina i ako motorno ulje ima normalnu boju onda nema nikavog mehaničkog kvara na motoru . Bijela masa nastaje zbog kondenzata koji se stvara u motoru zbog higroskopnosti ulja i zbog kratkih relacije u kojima motor ne može postići radnu temperaturu . Odgovor na Vaše drugo pitanje je da postoji neispravnost na : sustavu za dobavu goriva, na sustavu za stvaranje iskre na svjećicama, na sustavu za upravljenje motorom . Prvi korak je dijagnostika i točna defektaža kvara a nakon toga potreban popravak . Ispitati treba slijedeće ; sve senzore motora, mjerač mase zraka, lambda sondu, tlak goriva, injektore, kablove, svjećice, bobinu, električnu instalaciju motora .

na vrh Povratak na vrh

KIA CEED 1,6 CRDI - TEŽE PALI HLADAN ?

Datum objave: 19.12.2014 10:29:46
Slika
PITANJE:

Poštovani Imam kiu ceed 1,6 crdi 85kw,2007g problem se dešava kad ujutro se pali auto duže vergla cca 5-10sec ali upali da nakon toga pali normalnije,novi je akumulator stavljen i uredno je servisiran,neki su mi rekli da možda nije do dizne da ne stvara dobru maglicu kod paljenja ali mislim da onda i poslije bi zezao čak su mi neki predložili da stavim u tank dvotaktol mineralni da podmaže dizne?

ODGOVOR:

U rezervoar nije potrebno ništa stavljati , to je nepotrebno . Mogući uzroci otežanog paljenja su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, prisutnost zraka u gorivu, kontrolni modul grijača, senzor tlaka goriva na Rail-u, regulator količine goriva, regulator tlaka goriva, dize, EGR ventil, visokotlačna pumpa, veliki pad napona prilikom startanja motora, mehaničko stanje motora , senzor radilice, filter goriva, akumulator, elektropokretač .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,9 TDI - NE PRIMA GAS ?

Datum objave: 17.12.2014 15:41:18
Slika
PITANJE:

Imam audia 80 B4 karavan 1994god 66kw TDI Problem nece primi gas ni u ravnici ni u brdu ,odjednom povuce kao lud i opet se to sve ponavlja,hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : filter goriva, nečist rezervoar, zrak u sustavu goriva, regulator količine goriva, dize, visokotlčana pumpa, mehaničko stanje motora, EGR ventil, mjerač mase zraka, začepljenje na usinim kanalima , niski tlak zraka , sustav za regulaciju turbine, turbina.

na vrh Povratak na vrh

BMW 530 XD - LUPANJE KOD GETRIBE ?

Datum objave: 10.12.2014 13:55:44
Slika
PITANJE:

Postovani,lijep pozdrav!Imam Bmw 530xd,2006g,saltung mjenjac,197500km.U zadnjih par tjedana primjetio sam lupanje negdje u predjelu getribe ili prednjeg diferenciala.Lupanje se cuje najvise kod sporije voznje pri laganom gasu u prvoj i drugoj brzini sa zaokretanjem volana lijevo i desno(voznja od lijevoga ruba ceste do desnoga) i to svaki put kad se vracam od ruba ceste prema sredini,odnosno kad se kotaci poravnavaju u autu se cuje sve jaci trzaj i udarac.Kod vece brizine i dok se ne vozi tzv.slalom ne cuje se nista.Takoder sam primjetio slicne simptome kod spustanja nizbrdo u lijevi zavoj(vjerovatno i u desni bi bilo isto) na asvaltnoj podlozi.Ovjes je pregledan i vizualno nema nikakve greske.Jos se javlja uz to i nekakvo lupkanje kod rucice mjenjaca,prilikom ubrzavanja na nizim okretajma(kao sklocanje)i to secuje najvise u drugoj brzini(osjeti se i u trecoj i cetvrtoj,ali laganije).Hvala puno na odgovoru,pozdrav!

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogući uzroci su : vanjski homokinetički zglobovi, unutrašnji homokinetički zglobovi, mala vjerovatnost je da je istrošenje u diferencijalu . U svakom slučaju najprije treba obaviti točnu defektažu a nakon toga obaviti potreban popravak .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,9 TDI - NEMIRAN RAD NA LERU ?

Datum objave: 10.12.2014 09:06:42
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine.imam audi a3 1.9tdi 110ks,1998god.s problemom.kad vozim na nizbrdici i spuštam se lagano stisnutim kvačilom , motor lagano trza kao da mu se smanjuju okretaji primjećujem kazaljku okretaja da ne miruje.taj nemiran rad motora ponekad primjetim i na radu na leru dok auto stoji.isto tako i kad u prvoj brzini na ravnoj cesti pustim auto bez gasa da vozi.ovi simptomi nisu stalni .auto je uredno servisirano uvijek.na na dijagnostici nema nikaakvih grešaka.hvala na pomoći

ODGOVOR:

Točan uzrok se može znati nakon stručnog pregleda i dijagnostike motora. Moguće neispravnosti su : pojava zraka u gorivu, nečist rezervoar, filteri, mehaničko stanje motora, tlakovi kompresije, propuštanje na ventilima, dize ( razlika u količini goriva ) , senzor temperature motora, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, visokotlačna pumpa, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 2,0 i. 16V - MOLIM VAS KAKO DALJE ?

Datum objave: 07.12.2014 13:41:41
Slika
PITANJE:

Struja na vozilu Alfa 156 2.0 16v Poštovani gosp Meić, Nakon što mi je gore navedeno vozilo počelo trokirati kod stiskanja gasa susjed mi je kako kaže da se razumije u vozila i išao mi gledati auto. Naime isti mi je nakon pregleda rekao da je gledao struju na senzoru nekog protoka, mislim da je rekao protok zraka. Kaže da je bilo 12v no slučajno pri testiranju je međusobno spojio plus i minus i više na tom priključku nema uopće nikakve struje. Nakon toga sam išla kod lokalnog majstora da mi spoji vozilo na dijagnostiku, kaže kako je sad prikazano niz senzora da ima grešku, reko je da je greške obrisao ali nakon paljenja auta se ponovno pojave, skinuo je kompjuter auta i testirao ga je.. rekao je da je OK. Je li moguće da je nešto drugo izgorilo umjesto kompjutera vozila, nikakve releje mi nije spominjo dok je ovaj susjed rekao da bi mogli oni biti. Auto readi ali svakako.. loše sluša gas, u leru se trese pa se ugasi.. i tako. Molim neki savjet što sad dalje gledati/mijenjati? Hvala!

ODGOVOR:

Na samom početku moram reči da nemate sreće sa servisima koji su radili defektažu i koji su pokušali otkloniti kvar . Složenost problema na Vašem vozilu prelazi njihove tehničke mogućnosti . Moguće je da je neispravan sam kompjutor, pojedini senzori i električna instalciaja motora. Najbolje bi bilo da pronađete servis koji može rješavati i ovakve kvarove. Kada bih imao mogućnost pregledati Vaše vozilo , najprije bih obavio opsežno ispitivanje , defektažu kvara i tada bih Vam predložio rješenje i obavio popravak.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 E 2,0 i. - TLAK U RASHLADNOM SUSTAVU ?

Datum objave: 06.12.2014 12:17:53
Slika
PITANJE:

Prijteliji trebam pomoc, naime imam Mb 190E 2.0 imam problem sa pritiskom u posudi za rashladnu tecnost.Auto nema cirkulacije iako sam izvadio termostat i probao tako ne vidi se cirkulacija vode a pritisak u boci je ogroman kad se skine cep izbaci svu tekucinu.Probao sa skinuti crijevo koje ide od termostata prema boci i kada puhnem voda cirkulise kroz sistem dok je auto ugasen. U radu kad je cep zatvoren voda kad se ugrije sva crijeva i hladnjak su ravnomjerno vrucaa stim jos nisam primjetio kad skinem cep sa posude dok je auto hladan i upalim ga ne podize nivo niti da prelijeva.Ako mozete dati bilo kakav savjet bio bih Vam jako zahvalan

ODGOVOR:

Ugradite ponovo vrlo kvalitetan termostat , napunite rashladnu tekućinu i napravite probnu vožnju . Ako u vožnji temperature motora ne prelazi dozvoljenu normalu, ako se motor ne pregrijava, ako ne izbacuje rashladnu tekućinu iz posude , onda Vas nije briga što Vi ne vidite da rashladna tekućina ne cirkulira. Kada je ispravan rashladni sustav onda je tlak u rashladnom sustavu oko 1,2 bara .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 1,6 i. 16V - KAKO DA OTKRIJEM KVAR ?

Datum objave: 03.12.2014 15:12:04
Slika
PITANJE:

Poštovani, kao prvo da Vas pohvalim Vas i Vašu stručnosti znanje i iskustvo pretočeno u savjetovanje kojemu najviše vjerujem! Naime javljam se u vezi vozila Alfe 156 1.6. 16v TS 1998g. 88kw. Problem je sljedeći.. na leru radi nemirno baca okretaje sa 800 na 1500 i nazad, otprilike svako jednu sekundu onako diže pa spušta.. nekad i padne ispod 800 pa se počme trest i ugasi se. No sve to bi ukazivalo na motorić ler gasa Boschov kod 0 280 140 553, budući da sam na njemu uočio fizičko oštećenje kao da je otopljen njegov dio za gdje mislim da pušta zrak. Ono što mene zanima je što se događa u vožnji, a to je da kad stisnem gas (nekad) auto nikako da krene, kao da se guši a onda odjednom ulovi i krene.. je li moguće da se to dešava zbog tog motorića ler gasa? Naklapni je također i onaj senzor pritiska gasa, može li on zezat? Na njemu nema oštećenja. Ako ne što bi drugo na usisu moglo biti? Cijev provjerena (sve poslije zenzora protoka zraka pa do glave motora nigdje ne pušta), senzor protoka novi ugrađen.. filter zraka star, ali sam probao bez njega pa se isto dešava.. Pitao sam dosta majstora na Rabu i svaki govori nešto drugačije zato ona moja prva rečenica u ovom romanu :-) P.S. motor je ispravan jer je novi ugrađen, isto se dešavalo i na predhodnom, usisna gran i cijevi i senzori su ostali stari. Slobodno možete i zvati na mob. Nadam se skorom odgovoru i srdačno Vas pozdravljam!

ODGOVOR:

Ako ste stvarno sigurni u neku neispravnost onda po vlastitom nahođenju obvaite doradu ili zamjenu neispravnog dijela. Dijagnostika motora je najzahtijvniji i najvažniji dio posla u autoservisnoj djelatnosti . U većini slučajeva gubi se puno vremena na pojedinačno ispitivanje pojedinih dijelova i sklopova jer se dijagnostički uređajem ( kompjutorom ) može otkriti samo mali broj kvarova. U ovom slučaju ću Vam objasniti kako treba napraviti ispitivanje i dijagnostiku . Ispitivanje se radi po slijedećem redoslijedu : mehanički sustav motora, faza motora, kompresija, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru, ispitivanje elektronskog sustava ubrizgavanja, svi senzori , davači aktuatori, injektori. tlak goriva, regulator tlaka goriva, mjerač mase zraka, aktuator minimua, zaklopka snage, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, probijenje visokog napona, kvaliteta iskre na svjećicama, bobina, ulazni napon u bobinu, sustav za upravljanje motorom, električna instalaciaj motora, ECU centrala motora. Nakon pažljivog i detaljnog ispitivanja navedenih dijleova i sklopova može se točno zanti što je neispravno i cijena popravka .

na vrh Povratak na vrh

FIAT MAREA 1.9JTD - POTROŠNJA ULJA ?

Datum objave: 02.12.2014 08:38:01
Slika
PITANJE:

Imam Fiat Mareu1.9 JTD 77Kw.motor je na autu rađen generalno i sve je dobro napravljeno,auto ide dobro al me brine sto malo ulja potrosi,recimo na 2000-3000 tisuce jedno pola litre moram dosipati.pregledavano je opet fino paljenje i ustanovljeno je da je promaseno za zub ispod treceg zuba na bregastoj,znaci skoro 3 zuba.sta se sad tu moglo dogodit u glavi motora,dali postoji mogucnos da je savio neki ventil?hvala

ODGOVOR:

Ako motor pali  i ako normalno radi onda nije došlo do oštećenja ventila. Faza motora mora biti potpuno točna inače motor ne radi ispravno . Kada se nepravi generalni popravak motora a to je brušenje cilindara i ugradnja novih klipova , kada se radovi obave na stručan i kvalitetan način , onda nema potrošnje ulja.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 i. - TKO JE KRIV ?

Datum objave: 28.11.2014 10:07:22
Slika
PITANJE:

Postovanje! Posedujem VW Passat 1.8 benzin 1995 god. 66kw. imam problem sa zadnjim desnim kompletnim kocionim dobosom naime osnovni je bio los i zamjenio ga novim u servisu desilo se sledece da mi je procurilo uk ulje, pa mezanima ako je bilo sve uredu da postavljanjem novog procurilo ulje. Znaci samo desna zadnja ljeva je ok. Hvala.

ODGOVOR:

U ovom slučaju krivac nije ni servis ni Vi kao vlasnik vozila. Krivac ili uzrok je dotrajali kočni cilindar . U ovom slučaju je popravak trebalo obaviti na slijedeći način : zamijeniti oba kočna cilindra, zamijeniti kočne papuće ( pakne ) , zamijeniti oba kočna bubnja, po potrebi zamijeniti sajle ručne kočnice . Na taj način bi dugoročno riješili problem i imali odlične zadnje kočnice .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MODUS 1,5 DCI - DIM "ŠTIPA" ZA OČI ?

Datum objave: 28.11.2014 09:35:09
Slika
PITANJE:

postovani, posjedujem renault modusa 1.5 dci 63 kw 2005 sa predjenih 142000 km. u zadnje vrijeme kada je narocito hladno pri prvom paljenju auto nekako losije radi (bruji) i dimi sivo/plavi dim (miris koji stipa za oci) tako dimi nekih 10- 15 sekundi i onda prestane. Primjetio sam da stoje toplije napolju manje je dima.....

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu motor loše radi jer ne rade svi cilindri. Na jednom od cilindara ne dolazi do paljenja dizel goriva i zato izlazi plavi dim koji štipa za oči . Kada se motor malo ugrije počinje raditi i taj cilindar i stanje se normalizira . Moguće neispravnosti su : grijač, diza, lošija kompresija na jednom cilindru, zrak u gorivu, regulator tlaka goriva, ostli netipični uzroci .

na vrh Povratak na vrh

VW TOURAN 1,9 TDI PD - DVOMASENI ZAMAŠNJAK ?

Datum objave: 27.11.2014 07:06:27
Slika
PITANJE:

Poštovani G Meić.- Lijepo Vas molim da mi pokušate detektirati kvar na vozilu VW TOURAN 1,9 TDI, 77 KW, 2006.g. oznaka motora:BXE. Dakle vozilo ima 300000 km, redovito održavano. motor osvježen sa dijelovima prve ugradnje., međutim prilikom izmjene seta kvačila i dvomasenog (plivajućeg ili aktivnog) zamašnjaka napravio sam grešku i stavio tvrdi zamajac uz odgovarajući mu set kvačila. Tom prilikom dolazi do cijelog niza problema... auto na stubnoj dizalici i u vožnji se treska kao da je u debalansu, dali gume, možda poluosovine ili taj tvrdi zamašnjak ili možda mjenjač obzirom da mi teško ulazi u petu brzinu i "krči" prilikom ubacivanja u istu. Skinuo sam i mjenjač i poluosovine i stavio sve NOVO. Da li je moguće da mi se auto trese zbog mogućeg debalansa zamajca?! P.S Znam da plivajući z. umanjuje udarce i vibracije ali ovo stanje ne znanja četvorice mehaničara koji su mi svi zajedno dali oprečna mišljenja je ne izdrživo. Sa štovanjem.- Damir Prusina

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu obični zamašnjak svojom konstrukcijom i težinom ne može kompenzirati vibracije koje stvaraju motor i mjenjač . Zato je izmišljen i konstruiran dvomaseni zamašnjak . Ako je Vaše vozilo sa starim zamašnjakom ispravno i bez trzaja funkcioniralo , to znači da kakda ugradite odgovarajući set spojke i odgovarajući dvomaseni zamašnjak vibracije i trzanje koje ste opisali će nestati a šaltanje će biti ugodno i komforno .

na vrh Povratak na vrh