Danas je: 02.08.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SEAT LEON 1,4 i. 16V - PUNO RADOVA BEZ EFEKTA ?

Datum objave: 07.02.2014 10:04:30
Slika
PITANJE:

Postovani. Mijenjao sam na autu hidropodizace,motoric ler gasa(sa klapnom)motoric sam uzeo polovan jer je novi kao 5kg zlata. Dao sam pocistiti brizgaljke,usisnu granu i mjenjao sam regler. Nakon odradenoga posla mjerena je kompresija koja je na dva cilindra 13.5 na jednome 12.5 i na zadnjemu11.5 bara. Hidro podizace sam minenjao jer na ta dva cilindra su bili neispravni. Majstor mi je utvrdio neispravnost dva kabla svijecica i lambda sonde koje nisam sada mijenjao radi nedostatka novaca. Stvar je slijedeca. Auto puno teze pali nego prije(palio je na zub cim sam okrenuo kljuc i pustio) sada vergla( okrene 5-6 puta). U prve tri brzine vuce solidno a u zadnje dvije nikako(koda se gusi). Prije sam kretao u prvoj i rikverc bez gasa sada se gasi motor. Majstor mi je rekao po pitanju kompresije da ce to doci na svoje dok se razrade hidrop. a za palenje da je do kablova. Za gubitak snage krivi lambda sondu. U leru dok se sjedi u vozilu osjeti se podrhtavanje cijeloga auta i na toplo i na zdeno??Rijec je opet o famoznom seat leonu 1.4 16v 2000g. U motoru imam ulje 10w40 sin.,mijenjano prije 1500km. Molio bih vas za misljenje. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

U ovom slučaju se ne smiju zanemariti činjenice da su neispravni kablovi i lambda sonda . Ako su neispravni kablovi motor nema potrebnu snagu , loše radi , puno troši, blokira rad lambda sonde jer dio neizgorenog benzina ulazi u ispušni sustav i tako blokira rad lambda sonde . Najmnje što možete napraviti je da zamijenite kablove za svjećice . Tada će odmah nastati poboljšanje jer bi motor trebao raditi ispravno na sve cilindre . Isto tako bi mogla početi raditi i lambda sonda . Sve ovo važi uz pretpostavku da je Vaš automehaničar točno naveo spomenute neispravnosti ( kablovi , lambda sonda ) .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES B 150 1,5 i. - MOTOR JAKO BRUJI ?

Datum objave: 07.02.2014 09:39:13
Slika
PITANJE:

Ppštovani , Imam mercedes B klasu 150 2008 godište, problem je u paljenu motor jako bruji 2 -3 minute i trza dok se ne ugrije i nereagira na dodavanje gasa i to traje dok ne osjetim da se smirio i onda normalno vozi. Nakon kratke vožnje ne daje da se poveca brzina više od 50 km na sat. Upaljena mi je lampica za motor i blinka kad je u vožnji sa trzajima a kad se vozi samo svijetli. Mehanicar sumnja u sondu , alternator je promijenjen prije 10 tak dana. Da li imate slična iskustva jer ne volim kad mi skinu znak nekog upozorenja i kažu sad je dobro i ponovo vidim taj znak motora svjetli žutom bojom!! Unaprijed zahvalna

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora koju ste spomenuli ukazuje na grešku u sustavu za elektronsku dobavu goriva ili na grešku u sustavu za stvaranje iskre na svjećicama. Ako motor nema potrebnu snagu onda uzrok nije lambda sonda nego nešto drugo . Točan uzrok se može znati nakon stručno obavljene dijagnostike motora ( kompjutorska dijagnostike nije dovoljna ) . Moguće neispravnosti su ; tlak goriva, nečisti  injektori, regulator tlaka goriva, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, senzor zaklopke snage, mjerač mase zraka, senzor radilice, senzor bregaste osovine, filteri, nečist rezervoar, električna instalacija motora, EGR ventil, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru, bobina, kablovi, svjećice, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 Ti-VCT - AUTO NEĆE DA DRŽI U PRVOJ BRZINI ???

Datum objave: 07.02.2014 09:29:06
Slika
PITANJE:

Poštovani, Parkirao na manjoj uzbrdici cca 2-3% , auto nece da drzi u prvoj brzini bez rucne, krene svake 2-3sec, radi se o focusu 1.6Ti VCT 85kw iz 2005. Siguran sam da sam prije ostavljao na vecim nagibima samo u brzini. U vuci i radu motora nema nikakvih problema, auto se savrseno ponasa a tako i zvuk motora uredan! mir i dobro, Haris

ODGOVOR:

Nije mi jasno što želite provjeriti ili dokazati na taj način . Ako želite provjeriti tlakove kompresije motora , za to postoje znatno egzaktnije i točnije metode . Potrebno je samo skinuti svjećice i izmjeriti kompresiju . Ako želite ispitati stanje spojke ( kuplung ) , tada se to radi na bolji način a to je na probnoj vožnji .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,8 i. 16V - PROBLEM MANJKA SNAGE ?

Datum objave: 06.02.2014 09:54:47
Slika
PITANJE:

Pozdrav...imam vectru b sa z18xe motorom, te sa istom imam problem manjka snage. Posumnjao sam na maf senzor te ga odlučio testirat na način da napravim probnu vožnju sa isključenim senzorom. Uglavnom auto ide isto ako ne i bolje bez mafa pa me zanima dali je to znak za pokvaren maf senzor i ako je dali ga se isplati čistiti i na koji načn. P.S. check engine lampica ne radi. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Način na koji želite ispitai utjecaj Maf senzora na snagu motora nije uobičajen i ne dovodi do rezultata . Navesti ću što bi sve trebalo ispitati : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštaje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru ) , sustav elektronskog ubrizgavanja goriva ( tlak goriva, injektore, regulator tlaka goriva, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor zaklopke snage, lambda sondu, senzor radilice , senzor bregaste osovine, ECU centrala ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( kablovi, bobina, električna instalacija ) . Kao što vidite ima toga puno što bi trebalo ispitati , međutim jedino na taj način se može doći do spoznaje o svim faktorima utjecaja na snagu i ispravan rad motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA II - BRISAČI

Datum objave: 06.02.2014 07:59:19
Slika
PITANJE:

Postovani gos Meic! Imam problem sa brisacima na renault laguni 2. Radi mi samo 1 brzina i problem je sto se brisaci krecu po staklu kao da zapinju za nesto odnosno kao da poskakuju i cini mi se da rade presporo a uz to sto je brzina veca kao da motor nema snage da ih vrati nazad .znaci gore idu brzo a nazad jedva da idu. hvala i pozdrav

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu najprije treba provjeriti osovine i ležajeve poluga brisača. Na istima se najvjerovatnije pojavio preveliki otpor i trenje . Obradom osovina i ležajeva te podmazivanjem , rješava se ovaj problem .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 D - IZBACUJE VODU NA POSUDU ?

Datum objave: 04.02.2014 18:29:30
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, imam problem s golfom 2 1.6 diesel. Auto nije imao termostata kada sam ga kupio i sada sam kupio novoga i ugradio ga. Kada se zagrije auto izbacuje vodu na posudu, nema nikakvih znakove pregorjele brtve glave npr. pomješano ulje i voda u kartetu ili posudi za vodu, nabijanja pritiska u crijeva ili sl. Kada izvadim termostat auto najnormalnije ide, ne izbacuje vodu niti ništa, jedino ne grije. Sad me zanima, u čemu je problem? Hvala i lp.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : neodgovarajući termostat, neispravan čep ekspanzione posude, djelomično začepljen hladnjak, pumpa za vodu . Nakon svega navedenog i ako je sve ispravno što sam spomenuo , kao zadnji uzrok ostaje brtva glave motor i glava motora .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 250 TD - "MAJSTORI" NISU MOGLI OTKRITI KVAR ?

Datum objave: 03.02.2014 08:19:06
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav!Vjerujem da ce te mi pomoci jer problem koji imam traje dugo vremena a svi moguci maistori koje sam obislla,cak i maistori specijalizovani za mercedes,nijesu bili u mogucnosti da otkriju kvar.Moj automobil je marke C klase 95 godiste sa motorom snage 250 TD elektronik. Dok je bilo toplo vrijeme on je tesko palio izjutra a svaki naredni put,u toku dana bi palio dobro. Kada su dosli hladni dani,pore toga je nastupio i problem da se on gasi u voznji,tacnije pri naglom skretanj u lijevu stranu.Nakon toga nece da upali pa koristimo siste slepanja i tada mi se pojavljuje bijeli dim iz auspuha.On tada upali, nakon duze voznje, ali cim izgasim automobil on opet nece da upali. Sumnjali smo da nije rezorvoar koji sam i promijenila ali nije.Vjerujem da cete mi brzo odgovoriti na pitanjer i uspjeti da rijesite moj problem,ja sam bez kola vec duze vrijeme. Unaprijed zahvalna!

ODGOVOR:

Moje mišljenje je da se Vašim vozilom nije nitko ozbiljnije bavio i da nije obavljen detaljan i stručni pregled motora . Po logičnom redoslijedu ću nabrojiti moguće neispravnosti kojih može biti puno a to su ; akumulator, elektropokretač, filteri, zrak u sustvau goriva, grijači, dize, upravljački modul grijača, zrak u sustavu za dobavu goriva, regulator količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja goriva, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora ( kompresija, propuštanje na venzilima, začepljenje na usisnim kanalima, začepljenje auspuha, brtva glave motora ) . Kao što vidite ima toga dosta , međutim kada se obavi stručno ispitivanje i pregleda sve što sam naveo , sigurno će se otkriti uzro ili uzroci zbog kojih motor ne može normalno paliti .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,0 TD - MOMENTI ZATEZANJA VIJAKA

Datum objave: 02.02.2014 22:26:45
Slika
PITANJE:

Postovani,imam audia 100 cd 86 god.2,0 TD oznaka motora je DE. Zanima me na koliko kila se steze glava motora a na koliko se stezu klipovi na radilici.Hvala

ODGOVOR:

Ležajevi klipnjača ( ne klipovi ) se zatežu 30 Nm, +180° . Ako su na glavi motora vijci M11 onda se oni zatežu : 50 Nm, 70 Nm, 90 Nm, upaliti motor da se zagrije na 50°C , zategnuti opet na 90 Nm. Nakon pređenih 1.000 km otpustiti vijke za 30° i opet zategnuti na 90 Nm . Ako su vijci M12 oni se zatežu na slijedći način : 40 Nm, 60 Nm, +180° , zagrijati motor na 50° , +90° , nakon 1.000 km zategnuti za +90° .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC 1,9 DCI 4X4 - IMA ZVUK " KAO TRAKTOR "

Datum objave: 02.02.2014 17:02:26
Slika
PITANJE:

POzdrav. Molim Vas za mišlenje ,u čemu je problem. Imam scenic-a 4x4 1.9 dci. Kupio sam ga sa kvarom kardana. Stavio nov kardan, negde 14 dana avto išao lepo -bez vibracija... Onda je počelo. Dolazi do vibracije - ima zvuk " kao traktor" ali u specifičnoj situaciji. Naprimer kada usporavam da skrenem iz ceste na recimo parking. Prebacim u 2 brzinu ( obrtaji padnu na okolo 1500) ili u 3 brzinu ali, da avto več malo gubi snagu dolazi do jake vibracije - ali ne mogu odrediti gdje točno. Imam osječaj više sa desne strane ispred ( tu počinje) i ako tako nastavim u malim obrtajima - trese se kao traktor sve - jaka vibracija.Isto se dešava da vozim oko 60 km/h u 5 brzini, da stisnem gas do kraja opet ista vibracija koja prestaje malo za time ( to se isto dešava i u jačem ubrzavanju- ali nije to neko posebno ubrzavanje- ono normalno malo jače stisneš gas). Ustvari ako vozim avto na 1500 okretaja on počinje sa vibracijom karoserije - kada prelezi ove obrtaje i malo dobije snage ide normalno. Promenio sam prednji desni nosač motora, sve izpod avta 1000 puta izprobano, da je sve zategnuto.... Bi sam več kod 3 mehaničara - nije im jasno u čemu je fora. Motor ide dobro- kao što treba- ispitivali i diagnostiku motora ali nije u njemu problem. Molim Vas dok nisam izgubio sve živce ( i novac) Šta , da radim, da odkrijem ovo misteriju????? Više ili manje mahaničari se slažu, da dolazi do vibracije na karoseriju- ali od čega - i kako to ispitati?? ( jedan kaže da su gumilageri na kardanu pretvrdi- ako rukom izprobam jako je čvrsto - možda 1-2mm mogu pomeriti gumi lager...neznam više šta.. ) HVALA NA ODGOVORU!!! LP Danilo

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogu postojati tri uzroka zbog kojih nastaju vibracije koje se prenose na karoseriju . Prvi uzrok je kardansko vratilo, drugi uzrok je desna poluosovina, treči uzrok je diferencijal . Napravite test na slijedeći način : demontirajte kardansko vratilo i obavite probnu vožnju , ako tada nema vibracija uzrok je kardansko vratilo . Ako vibracije postoje i dalje , mogući uzroci su poluosovina sa zglobovima ili diferencijal . Nađite stručnu osobu koja Vam može obaviti ovo ispitivanje i defektažu .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 147 1,9 JTD - SLABO GRIJANJE ?

Datum objave: 01.02.2014 17:04:03
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić kupio sam alfu 147 1.9jtd i imam osjećaj da slabo grije temperatura je oko 75 c razgovarao sam s prijateljima koji imaju iste 147 i kod njih je isto tako termostat dođe oko 650kn dali ga ima smisla promjeniti ili je to normalno za taj auto pozdrav hvala

ODGOVOR:

Nemojte mijenjati termostat dok ne znate kolika je stvarna temperatura motora. Temperatura motora mora biti veća od 80°C . Točan podatak o temperaturi motora se može izmjeriti pomoću mototestera ili pomoću laserskog termometra . Moguće je u nekim slučajevima da grešku u prikazu temperature radi indikator temperature motora koji se nalazi na glavi motora. U ovom slučaju uzrok može biti : termostat , radijator grijača, ventil grijača, cijevi grijača, prekid u dovodu vanjskog zraka do grijača, filter kabine, zaklopke za usmjeravanje zraka kroz grijač .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 618 1,8 i . - VELIKA POTROŠNJA PLINA ?

Datum objave: 30.01.2014 10:36:29
Slika
PITANJE:

Postovanje, imam pitanje za rover 618 97g. Povecala se potrosnja plina na 15 ltr/100km. Bio sam na servisu promijrnili su dizne,filtere,postavili mapu,ali nema pomaka. Imate li kakav savjet. Hvala!dalibor.

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba obaviti kompletnu dijagnostiku motora i to kada motor radi na benzin. Tada treba otkloniti sve otkrivene greške . Dijagnostika treba obuhvatiti ; ispitivanje mehaničkog stanje motora ( faza , kompresija, propuštanje na ventilima ) , ispitivanje sustava za dobavu goriva ( svi senzori motora , davči , aktuatori, mjerači ) , ispitivanje sustava za stvaranje iskre na svjećicama ( svjećice, kablovi, bobina, električna instalacija ) , sustav za upravljanje motorom ( ECU centrala ) . Nakon toga ćete znati što je neispravno i cijenu popravka .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI PD - KLIMA UREĐAJ ?

Datum objave: 29.01.2014 17:04:37
Slika
PITANJE:

pozdrav svima i tek toliko da znate da jako cjenim vas i vase iskustvo .Imam problem sa golfom 4 motor74kw klima mi je radila ali ne toliko ucinkovito,jedanprijatelj koji se inace bavi popravcima frizdera reka mi je da ima odgovarajuci plin i da treba samo malo nadopuniti sustav.Stavio mi je bocu i poceo puniti i imao je ocitanje na mjernim satovima,ali onda je kompresor poceo da se pali i gasi svako 1 sekunde i spala mu je ona cjev c kojom puni .Kaze mi da ju je prepunio pa zato kompresor steka svake sekunde.Odem ja u jedan servis i covjek mi sa aparatom za klime (pravim) ispusti plin sve dok kompresor nije poceo da normalno radi sa turiranjem gasa i bez gasa u leru .To jr bilo prije 10 dana ,a ja jucer hocu da upalim klimu kad ono nista se ne desava .Gledam ventilatore ne vrte se i uopce mi ne smanjuje rad motora kao prije dok je se ukljucivala normalno.Znaci nikakve reakcije.Zanima me sta da pocmem radit .Jeli mobuce kad mi je ovaj tkzv majstor punio da je negde puklo crjevo pa sve izislo iako je nisam palio od tada,znaci 10 dana je nisam palio i sad nece nista.U servisu mi je ovaj rekao da nije nariktao tlak100 posto jer to moze samo kad napuni cjelokupan proces ,a kaze mi da je to bolje odraditi kad krene ljeto.Sad kad sam probao klimu vanjska temp je bila 0 stupnjeva nije se nista palilo ni kad okrenem na grijanje ni na hladenje.Hvala Vam unaprijed

ODGOVOR:

Ovaj Vaš slučaj je primjer kako NE TREBA RADTI  jer je to naskuplji i najnekvalitetniji način . U ovom slučaju potrebno je izvaditi preostali Freon iz sustava klima uređaja . Nakon toga treba obaviti : ispiranje sustava klime sa specijalnim sredstvom, zamijeniti dehidrator, obaviti vakumiranje sustva klime , ispitati sustav na propuštanje , napuniti u sustav Freon 134 A , staviti ulje za kompresor, staviti kontrast ( detektor propuštanja ) , provjeriti donji i gornji tlak u sustavu, provjeriti kako radi sustav . Ako se otkrije neka greška na bilo kojem dijelu i li sklopu klima uređaja treba je odmah otkloniti . Evo ovo bi bio kratki opis što treba raditi . Naravno da ćete ovo napraviti u najboljem servisu za koji znate u Vašoj bližoj ili daljoj okolici .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,3 S - NISAM DOBIO ODGOVOR ?

Datum objave: 29.01.2014 16:43:21
Slika
PITANJE:

Poštovanje, Pitanje postavljam po drugi put i nadam se vasem odgovoru... A radi se o Golfu 2 1.3 1984. Više "majstora" je dalo svoje mišljenje ali različito te Vas ljubazno molim za odgovor. Golf prilikom paljenja tek nakon 3-4 puta upali i uključi automatski saug. Radi ok, a nakon par km počne da se gasi čim pustim papučicu gasa i to traje sve dok ne postigne radnu temp, a nekad i posle. Nakon voznje 10-15km počne da gubi snagu, neprima gas te se guši. Da li je riječ o pumpi goriva ili već nečem drugom. Novi kablovi, kapa. Također bih napomenuo da su svječice često veoma garave a često mijenjam i platine (dali je u pitanju kvalitet istih ili ih nesta drugo zeza). Koje svječice bi trebale ići u njeg? Hvala, hvala

ODGOVOR:

Na Vaše pitanje sam već odgovorio i to 19.01.2014. u 14 sati i 13 minuta . Ako niste dobili odgovor to je Vaš problem ( neispravnost Vašeg servera ili In boxa ) . Odgovor je glasio ovako : Moguće neispravnosti su : nečist karburator, neispravan čok , nečist rezervoar, kondenzator na razvodniku paljenja, loše mehaničko stanje motora, loše podešeno predpaljenje . Odgovarajuće svjećice su BOSCH W7DTC .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,25 i. 16V - TROŠI 10 LITARA ?

Datum objave: 29.01.2014 10:40:07
Slika
PITANJE:

Imam fiestu 96g. 1,25 zetec. Auto troši 10 litara i ispod ne ide,a minimum je konstantno na 900 rpm. Da li je minimum prevelik i sta napraviti da se ta potrosnja normalizira? Hvala. Neven Kovač

ODGOVOR:

Broj okretaja motora je dobar . Uzrok velike potrošnje goriva možete saznati kada obavite kompletnu dijagnostiku motora . Mehanički sustav motora, sustav elektronske dobave goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustva za upravljanje motorom . Najčešće neispravnosti su ; kompresija motora, propuštanje na ventilima, začepljenje usinih kanala, pojedini senzori motora, lambda sonda , mjerač mase zraka, filteri, injektori, loša iskr ana svjećicama, termostat, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 CDI - CRNO DIMI , PUNO TROŠI , TEŠKO PALI , NEMA SNAGE

Datum objave: 29.01.2014 00:27:38
Slika
PITANJE:

postovani gospodine meicu imam problem sa mercedesom c klasa 2001god motor 85kw. imam problem sa tezim panjenjem kada je topao,a kada je hladan pali odlicno takodje i na niskim temperaturama. sledeci problem imam sa povecanom potrosnjom goriva i crnim dimom na auspuhu. Takodje imam slabiju vucu pri startanju tako i u voznji, bio sam kod majstora koji mi je gledao turbinu i rekao da je jos u odlicnom stanju. Ulja mi potrosi manje od litre na 12|13 hiljda kilometara,auto je preslo 230000km. Pa bi vas molio ya vase misljenje jer vidim da ste jako posteni i fer ljudima i njihovim pitanjima.... Unapred hvala..........spostovanjem

ODGOVOR:

Otežano paljenje , povećana potrošnja goriva, crni dim , slabija snaga motora , sve je to povezano. Zbog toga treba ispitati i testirati slijedeće : mehaničko stanje motora, djelomično začepljenje usisnih kanala, usini kolektor, ispušni sustav, EGR ventil, mjerač mase zraka, dize, senzor tlaka turbine, Wastegate regulacioni ventil turbine, MAP senzor, senzor temperature zraka IAT, senzor temperature motora ECT, dobavna pumpa, visokotlačna pumpa, senzor pedale gasa, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W124 250 D - NISAM ZADOVOLJAN NJEGOVOM SNAGOM !?

Datum objave: 29.01.2014 00:10:32
Slika
PITANJE:

imam pitanje? nedavno sam kupio mercedesa 124 250D,ali uposte nisam zadovoljan sa njegovom snagom motora,sudeci da sam prije njega imao mercedesa 200D koi je za razliku od njega bio puno jaci. neki se mi majstori rekli da je do pumpe,dizne,karika imam osecaj da mu hvali gasa pogotovo pri kretanju uz stranu,on ima odlican rad i ne dimi ni malo,ali sam osjetio da mu nesto smrdi iz auspuha.majstori rekli da je to do dihtumga pa sam odlucio vas da pitam. poz i hvala unaprijed :)

ODGOVOR:

Točan razlog / razloge zbog kojih motor nema snege može se znati tek nakon stručnog pregleda Vašega vozila . Mogući uzroci su ; faza, kompresija, začepljenje usisnih kanala, začepljenje auspuha, dize, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, filter, nečist rezervoar.

na vrh Povratak na vrh

VW JETTA 1,8 i. - TRZA I GUBI SNAGU ?

Datum objave: 28.01.2014 23:52:37
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI!!!! Imam jettu 1.8 benzin,ugrađen motor od golfa III.Ponekad u vožnji trza i gubi pedalu gasa.Da problem bude veći ako je ne palim dva dana neće uopće upalit,jako teško i to na guranje.Kad napokon hoće upalit onda nešto puca iz auspuha.Prođe jedno vrime ništa,a onda se opet pojavi isti problem.Kad je motor zagrijan upalit će svaki put.Postoji dobar razlog zbog kojeg bi je volila još jedno vrime voziti pa vas molim da mi pomognete.Bila je kod majstora i nisu pronašli ama baš ništa i navodno im je palila svaki put.NAPOMENA-Jetta je 1990 god. Unaprijed zahvalna!!!

ODGOVOR:

Ja ću nabrojiti MOGUĆE neispravnosti ali mislim da Vam to neće puno pomoći jer i dalje nećete znati što je neispravno dok se točno i jednoznačno ne defektira kvar na samom vozilu . Moguće neispravnosti su ; senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor radilice, senzor položaja zaklopke snage, motorić minimuma, niski tlak goriva, nečist injektor, veliki pad napona prilikom paljenja motora, loše mehaničko stanje motora ( kompresija, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru ) , električna instalacija motora, slaba iskra na svjećicama, razvodna kapa, kablovi, razvodnik paljenja ,  bobina, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,6 i. 16V - NESTABILAN LER, MOTOR SE GASI , NEMA SNAGE ?

Datum objave: 27.01.2014 19:40:53
Slika
PITANJE:

u pitanju je opel tigra 1.4 16v 1996, dogada se sljedece: ler nestabilan, varira izmedu 500rpm i 950/1000rpm desava se i gasenje vozila kad se zagrije spusti se obrtaji(rpm) i samo se ugasi, isto tako se gorivo cuje(mirise/smrdi) u auspuhu(pljuca ga malo) i u usisnoj grani se cuje(mirise/smrdi) al manje nego iz auspuha, posto takav problem nisam imao prije neznam bas sta bi moglo bit, testirao sam lamba sondu, po auto dati bi trebalo ulazit 5v a ulazi 0.16v, testorano je sa multimetrom, testirao sam jos par stvari kao mjerac zraka i tako te stvari al sve sa multimetrom(ne neke velike kvalitete) pada mi samo na pamet EGR ventil, sad da ne skidam htijo sam vas pitat mislljenje, unaprjed puno puno hvala

ODGOVOR:

U ovom slučaju dijagnostiku motora i otkrivanje kavrova ne možete raditi multimetrom . Za to je potrebno ipak nešto više dijagnostičke opreme, mjernih uređaja i tehnička baza podataka za to vozilo . Dijagnostiku napravite na slijedeći način : provjerite fazu motora, izmjerite kompresiju , provjerite propuštanje na usisnom kolektoru, provjerite ispušni sustav , Nakon ovoga bavite se dobavom goriva : izmjerite tlak goriva, provjerite regulator tlaka goriva, ispitajte injektore . Provjerite pojedine senzore motora  : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage, senzor temperature zraka, EVAP ventil rezervoara, mjerač mase zraka, lambda sonda, senzor radilice, električna instalacija motora. Provjerite svjećice, kablove , bobinu, ulazni napon na bobinu. Na kraju kao zadnje ostaje ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 i. 16V - POVEČANA KOLIČINA HC ?

Datum objave: 27.01.2014 07:23:06
Slika
PITANJE:

Ford Focus 1,4 16v 1999g.benzinac, prošao 230000km. Prilikom nedavnog tehničkog pregleda auto je imao problema sa prolaskom na Eko-testu. Prošao je tek iz trečeg pokušaja nakon dužeg "turiranja" motora od strane kontrolora. Također, več zadnja tri tehnička pregleda u Eko-testu je pisalo da je povečana stavka "HC". Zanima me što ta stavka znači i ima li utjecaja na otežani prolaz na eko-testu. Inače auto radi dobro, ima malo povečanu potrošnju ulja(što nije čudno s obzirom na prijeđenu kilometražu) i zadnje vrijeme sam primjetio da malo slabije vuče(osobito kad je pun). Kontrolor na tehničkom mi je rekao da bi se moglo raditi o problemu s katalizatorom(več je mijenjan i gore je zamjenski). Molim savjet majstore i unaprijed hvala

ODGOVOR:

Povećanu količinu ugljikovodika ( HC ) mogu izazvati nekoliko faktora a to su ; povećana količina ulja koja kroz vodilice ventila i kroz odušak od ulja ulazi u komoru za izgarane , loši injektori, nečist filter zraka, neispravan regulator tlaka goriva, predugačko vrijeme ubrizgavanja goriva, EVAP ventil rezervoara, loše izgaranje u motoru . Zbog toga je najbolje točno ispitati sve ovo  što sam spomenuo i tada se može obaviti potreban popravak ili zamjena nekih dotrajalih dijelova .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. - PREDNJI KOTAČ JE POČEO BLOKIRATI ?

Datum objave: 25.01.2014 14:49:02
Slika
PITANJE:

Postovani g. Meic, cesto citam Vase odgovore, sada i ja trebam Vasu pomoc. Radi se o Renault Cliu 1.2 1991. g. bez ABS-a. Prije dvije godine sam mijenjao prednje diskove i plocice. Prije godinu dana je prednji lijevi kotac poceo blokirati u voznji. Problem je bio u zahrdalom klipu koji nije bio ociscen prilikom promjene diskova pa se klip nije vracao. Oba prednja klipa su ociscena, zamjenjena gumena crijeva i sve je bilo u redu. U meduvremenu sam zamjenio oba zadnja cilindra i plocice (bubnjevi). Prije dva tjedna mi se dogodila ista stvar s prednjim lijevim kotacem. Odlucio sam promijeniti gumice i klipove na prednjim klijestima. Gumice su zamjenjene, ali klipovi nisu, dobio sam informaciju da klipova vise nema za kupiti, samo cijela klijesta (Bendix tip). Nakon testne voznje sam primjetio da auto dobro koci, klipovi se vracaju, auto ne vuce, ne vibrira, normalno se ponasa sve dok se ne zakoci do blokiranja kotaca, tada lijevi kotac blokira ranije. Prilikom svake voznje provjeravam diskove i lijevi je uvijek topliji. Serviser mi je rekao da to moze biti jer su lijevi disk i plocice "malo spaljeni". Ipak ponekad plocica neko vrijeme ostane kociti, ali se tokom voznje vrati (provjereno zaustavljanjem bez kocenja). Serviser smatra da su klijesta od pregrijavanja deformirana sto po mom misljenju moze biti razlog ne vracanja, odnosno sporog vracanja klipa, ali neznam da li zbog toga moze jace kociti, ranije blokirati i vise se grijati? Moze li uzrok tome biti neki problem u zadnjim kocnicama, da se ponovno podese ili moze utjecati rucna koja prvo blokira desni kotac? Moram napomenuti da se ne sjecam da li su zadnja gumena crijeva promjenjena pa neznam da li i to moze utjecati? Da li se mozda previse koncentriramo na lijevu stranu, koja mozda radi normalno, a desna koci preslabo? Serviser odbacuje sumnju u: - glavni cilindar jer kaze da bi onda blokirao i zadnji desni kotac sto ne mogu utvrditi, nisam mogao primjetiti ikakvo zagrijavanje bubnjeva pa niti razliku u temperaturi ili miris. - prednje diskove i plocice jer bi onda kocnice vibrirale i cvilile sto se ne dogada. Molim Vas za da me uputite u redoslijed otkrivanja koji dio sustava nakon svega recenog bi trebalo gledati ponovno, sto bi moglo biti uzrok ovakvom radu kocnica. Ne bih htio mijenjati dijelove nasumicno, naravno da zelim da bude sto jeftiniji popravak, ali sigurnost mi je ipak bitnija. Namjeravam ponovno odzraciti sve kocnice, u knjizi koju imam pise da je redoslijed prednji lijevi, desni pa zadnji lijevi, desni. Na internetu vidim da vecina pise da se ide obrnutim redoslijedom. Utjece li redoslijed na ispravnost odzracivanja i koji redoslijed preporucujete? Ispricavam se zbog poduljeg teksta, ali sto vise informacija imate, trebalo bi biti lakse pronaci problem. Unaprijed se zahvaljujem na profesionalnom odgovoru, lijep pozdrav. S postovanjem, Nikola Stilinovic

ODGOVOR:

U vezi problema s kočnicama postoje samo dva moguća uzroka . Jedan uzrok je gumena flekisbilan cijev prednjeg lijevog kotača ( nju ste već zamijenili ) . Drugi uzrok je kočni cilindar prednje lijeve kočnice . U ovom slučaju treba obaviti servis prednjeg lijevog kočnog cilindra i nakon toga obvezno ugraditi nove kvalittene disk pločice. Prilikom servisa kočnog cilindra radi se čišćenje i poliranje cilindra i klipa , ugrađuje se nova unutrašnja gumena brtva i ugrađuje se vanjska zaštitna gumena brtva. Kočnice možete odzračiti bilo kako , bitno je da iz kočnica iziđe sav zrak . Za detaljnije objašnjenje možete me nazvati na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh