Danas je: 26.03.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

CHEVROLET AVEO 1,2 i. - JAKO DIMI ?

Datum objave: 19.09.2015 13:49:47
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim Crevolet aveo 1.2(benzinac) 2007 god i u zadnje vrijeme mi se dogadja da auto prilikom prvog paljenja jako dimi i dimi sve dok se malo neugrije, nestaje mi rashladna tekucina te ako pritegnem cep od posude crija su tvrda a ako lagano dotegnem onda je dobro ali kroz paru izlazi antifriz iz posude. Auto nemijesa vodu i ulje niti trosi ulje a neznam zasto tako jako dimi i ponekad iz auspuha kaplje voda podosta nije kondenzacija. Hvala Vam.

ODGOVOR:

U ovom sličaju je vrlo bitno zaključiti kakve vrste je dim . On može biti izrazito bijele boje bez mirisa a to je onda vodena para . Takav dim nastaje kada rashladna tekućina ulazi u cilindar a uzrok je najčešće brtva glave motora. Druga vrsta dima je bijelo plave boje s mirisom na izgoreno ulje. Uzrok ove pojave su brtve ili vodilice ventila. Treća vrsta dima je crni dim koji nastaje kada u motor ulazi velika količina goriva a mala količina zraka , tada govorimo o nepotpunom izgaranju u motora. Uzrok ove pojave su greške na elektronskom sustaqvu ubrizgavanja  . Pregledom Vašega vozila svaki bolji automehaničar može točno defektirati uzrok . Ako želite detaljnije objašnjenje možete me nazvati na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,3 i. - ZAMJENJEN SENZOR A NEMA REZULTATA ?

Datum objave: 18.09.2015 11:35:37
Slika
PITANJE:

imam passata 2.3.V5 125 kw-170ks 2003 godište sa ugrađenim plinom . gori mu lampica od motora ,na dijagnozi kažu da je gornji senzor bregaste .ima dva senzora ipromjenio sam oba ipet ista stvar.Auto na uzbrdici nemože povuči padaju mu obrti i nejde muči se druga ,treča ,akad dođe na ravno opet normalno ide.. pozdrav..

ODGOVOR:

Od dijagnostike koju ste radili nema nikave koristi jer ste napravili trošak a kvar je prisutan i dalje . Najbolji način da riješite kvar je da kvar otklanja servis koji će raditi dijagnostiku . U tom slučaju ako servis ne uspije otkloniti kvar Vi nemate nikakav trošak jer rezultat nije postignut . Ako servis uspije otkloniti kvar onda Vi imate garanciju na ugrađene dijelove i na obavljene radove . U ovom slučaju MOGUĆE neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na ventilima, začepljenje auspuha i sl . ) , filteri, injektori, nečist rezervoar, regulator tlaka goriva, senzor temperature zraka, mjerač mase zraka, lambda sonda, senzor položaja zaklopke snage, senzor temperature motora, električna instalacija, loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, ECU centrala . 

na vrh Povratak na vrh

JEEP LAREDO 3,1 TD

Datum objave: 18.09.2015 10:44:33
Slika
PITANJE:

Poštovanje.Imam problem sa prednjim kočnicama na Jeep Laredo 3.1 TD 99g.U vožnji odjednom zaštekao je prednji ljevi kotač i upalila se lampica ABS-a.Auto je počeo trest i vuč u ljevu stranu.Zaustavio sam vozilo i vidio da se pregrijo taj kotač..nakon nekog vremena upalim auto lampica ne svijetli i nastavim vožnju.Nakon tjedan dana ista stvar se ponovi..odem "majstoru"koji mi veli da treba promjenit klipiče u kočionoj čeljusti i da če bit sve ok.To smo napravili i nakon par dana zašteka desni kotač...ista stvar..promjenili sad i desnu stranu klipiče i pločice ali ABS lampica konstantno svijetli..Veli "majstor"nema veze kaj svijetli...Pitanje;Jel moguče da nije ni bila greška u klipičima čeljusti nego je problem u elektronici??Zašto sad ta lampica stalno svijetli?Jel moguče da mi ponovno zašteka kotač??Prva dva puta sam ostao na cesti treči put bi mogo izleti ili izazvat frontalni sudar jer jako je teško držat volan kad počne čupat i vuč u stranu..

ODGOVOR:

Blokada kotača ( i pregrijavanje )  u večini slučajeva nije povezana sa sustavom ABS. Kada je sustav ABS-a izvan funkcije klasični kočioni sustav normalno radi i dalje . U ovom slučaju je bitno da utvrdite da li još uvijek dolazi do blokade prednjih kotača ( lijevi, desni , vjerovatno ne dolazi ako je dobro obavljen servis kočnih kliješta i visokotlačnih cijevi ) . Ako te pojave više nema to znači da je kočioni sustav ispravan . Sada ostaje samo da se ispita sustav ABS-a . Moguće neispravnosti sustava su : pojedini senzori na kotačima na kojima je nastalo pregrijavanje, električni kontakti, električna instalacija, hidroagregat, procesor ABS-a, zračnost u popjedinim ležajevima kotača , ostale netipične greške . 

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO MATIZ - IMAM VELIKIH PROBLEMA ?

Datum objave: 16.09.2015 11:25:45
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI, IMAM PROBLEMA SA DAEWOO MATIZOM,SVE JE POČELO KAD JE PUKNUO REMEN, MAJSTOR JE PROMJENIO REMEN, ŠPANER,VODENU PUMPU,VENTILE,GUMICE VENTILA, SVE BRTVE GLAVE,SEMERING BREGASTE, BRUSIO GLAVU, DIHTUNG GLAVE, NAKON TOGA AUTO NIJE HTIO PRIMATI GAS, STAJAO JE KOD NJEGA 4 TJEDNA I NIJE USPIO OTKLONITI KVAR,NAKNADNO JE JOŠ PROMJENIO SVIJEČICE, KABLOVE, ROTOR, RAZVODNU KAPU, VAKUMSKA CRIJEVA, MOTORIČ LER GASA, SVE NOVO,NA KRAJU JE STAVIO POLOVNI MAS SENZOR I AUTO JE UPALIO. VOZIO JE TAKO 4 DANA I OPET ISTO,JA NARUČIO I PROMJENIO NOVI MAS SENZOR, ALI OPET,NEČE. NA LERU JE RADIO DOBRO, A SADA NEČE NI UPALITI, RELEJ PUMPE GORIVA ISPREKIDANO TUCKA KAO AUTOMAT ZA ŽMIGAVCE, A PUMPA NE BACA GORIVO, SPOJIO SAM PUMPU DIREKTNO I BACA GORIVO, ALI NEČE UPALITI. DIJAGNOSTIKA NAVODNO NIŠTA NE POKAZUJE, AUTO STJI 6 TJEDANA I NITKO NEZNA ŠTO MU JE, MOLIM SAVJET. DAEWOO MATIZ 800 CCM. HVAALA

ODGOVOR:

Na žalost ima i ovakvih kvarova koji po složenosti prelaze stručne i profesionalne mogučnosti pojedinih servisa.  Postoje tri osnovna uvjeta koji moraju biti zadovoljena da bi motor mogao upaliti . Prvi uvjet je ispravno mehaničko stanje motora, drugi uvjet je ispravnost svih dijelova elektronskog sustava ubrizgavanja goriva i treći uvjet je ispravnost sustava za stvaranje iskre na svjećicama . Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su : električna instalacija motora, ploča s osiguračima i relejima, elektronika paljenja, razvodnik paljenja, ECU centrala motora. Najbolje bi bilo da pronađete servis koji može defektirati i ovakve kvarove . 

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,5 i. - LAMPICA RUČNE KOČNICE ?

Datum objave: 14.09.2015 16:25:00
Slika
PITANJE:

Poštovanje....Naime na hyundai accentu iz 99god mi od jučer stalno svijetli lampica za ručnu kočnicu..Na momente je znala se ugasiti a sad neprestano svijetli.Tokom vožnje nemam osječaj da auto slabije koči niti se išta čuje tokom vožnje od uobičajenog.Da li je možda ulje za kočnice u pitanju?? unaprijed hvala

ODGOVOR:

U ovom slučaju najvjerovatnije je da je nivo ulja za kočnice nizak i zato se pali lampica. Kada je nizak nivo ulja mogu postojati dva osnovna uzroka . Prvi uzrok je istrošenje kočnih pločica ili propuštanje ulja ne nekom od kočnih cilindara. Ako dođete do nas mi ćemo Vam besplatno dijagnosticirati kvar i predložiti rješenje .  

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F 1,4 i. - PUNO POKUŠAJA BEZ REZULTATA ?

Datum objave: 12.09.2015 11:21:55
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić. Imam Opel Astru F 1.4 40 kw, 1997 god. Problem je što dok se ne zagrije trokira, pa se upali žuta lampica, osjeti se gorivo, crno dimi i gasi se. Tada verglam da upali i kada upali treba mu vremena da primi gas a kasnije kada se dobro zagrije ugasi se lampica i ide kao zmaj. Bio sam kod pet mehaničara i svaki mi je neki dio zamijenio i naplatio a problem nije riješen. zamijenili su filtere, svjećice, kablove, razvodnu kapu i ruku a zadnji je mijenjao karburator. Poslije bilo koje zamjene radio je par dana kao da je stvarno u tome bio problem, da bi nakon pet, šest dana probao kod drugog majstora i opet par dana milina a onda patnja. Da ste bliže dovezao bih ga svakako kod vas. Stoga bih vas zamolio ako mi možete pomoć sa savjetima u čemu bi još mogao biti problem a majstori to nisu uočili.Vrhunski ste majstor i mnogima ste pomogli, pa se nadam da čete i meni. Unaprijed vam zahvaljujem i srdačno vas pozdravljam. Željko.

ODGOVOR:

Na žalost ima i ovakvih slučajeva gdje u više servisa ne možete točno defektirati kvar i isti otkloniti . Vaše vozilo nema karburator nego ima elektronski sustav ubrizgavanja s mono injektorom . Ostale moguće neispravnosti su ; mehaničko stanje motora, propuštanje na usisnom kolektoru, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, mjerač mase zraka, lambda sonda, injektori, regulator tlaka goriva, nečist rezervoar, senzor radilice, bobina, loša iskra na svječicama, električna instalacija motora, ECU centrala motora. 

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - PROBLEM S VENTILATOROM ?

Datum objave: 09.09.2015 12:37:41
Slika
PITANJE:

Poštovani gdin Meić,posjedujem Citroen Xsaru 1.4 2001.g. Odnedavna imam problem sa ventilatorom kabine.Radi samo na 4stupnju,klima u autu je manualna.Da li mi možete reći što je uzrok tomu? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru!

ODGOVOR:

Uzrok je najverovatnije elektronski modul ( otporniok ) elektromotora ventilatora. Navedeni dio možete ispitati i ako je neispravan zamijeniti . 

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES VANEO 1,7 CDI - NEDAVNO SAM KUPIO OVO VOZILO

Datum objave: 07.09.2015 10:24:26
Slika
PITANJE:

Poštovani .Posjedujem Mercedes vaneo 1,7 CDI.Auto je prešao 180000 tisuća km ,nedavno sam ga kupio i zadovoljan sam sa njim.Interesira me koje je ulje najbolje sipati u njega,te nakon koliko je potrebno mjenjati remenja.Samo toliko.Vama sve pohvale krasan ste čovjek spremni da svakom pomognete,rjetki su takvi ljudi kao što ste vi.Bog da vas blagoslovi u svakom pogledu jer vi to uistinu zaslužujete.Veliki pozdrav

ODGOVOR:

Odgovarajuće ulje za motor je 5W30 MB 225.3/225.5 . Interval izmjene je 15.000 km ili najmanje jednom godišnje. Motor ovoga vozila nema zupčasti remen nego lanac koji se ne mijenja . Odnosno mijenja se samo u slučaju potrtebe kada nastane na lancu i lančanicima slobodni hod veći od 3 ° .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 i. - IMAM PROBLEMA SA SKODOM ?

Datum objave: 04.09.2015 14:08:05
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam problem sa skodom octaviom 1.6 benz, 2004.godina 1.generacija.Presla je 160000 tkm. Zadnjih par dana nakon povratka sa duzeg puta desava se to da u voznju trese(trokira) pri mijenjanju brzina i opcenito u voznji. Na leru isto drhti i okretaji malo variraju. Upalila se oznaka greske motora, koja neprestano svijetli. Kao da radi malo na 3, pa na 4 cilindra. Pri brzinama iznad 150 km/h trese takoder i javlja se zvuk kao neko zujanje.Na 120 tkm mijenjani kablovi i svijecice. Primijetio sam da teze upali i dok je zagrijana, baca tu i tamo malu kolicinu dima(bjelkasti), a na uljnom cepu je "majoneza"(ulje je Shell helix).Tu i tamo zna u voznji zacvilit i kao da se zeli ugasiti, a onda cukne i normalno radi. Prvi sam vlasnik,uredno servisiran. Promijenjen prije 20000 tkm termostat. Dali je greska mozda opet u kablovima (pregorili), svijecicama, dovodu goriva, tlaku u motoru, necistim diznama, vodi u tanku ili necem gorem? Auto mi je prijeko potreban zbog bolesti djeteta i puta koji moram prolaziti. Nadam se da ce vam moj opis biti od pomoci i unaprijed zahvaljujem. Srdacan pozdrav!

ODGOVOR:

Najbolji savjet koji bih Vam dao je da ništa ne mijenjate na pamet na osnovu pretpostavki nego da uredno napravite dijagnostiku motora u uglednom servisu . U ovom slučaju mi bi postupili na slijedeći način : ispitali bi mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru ) , nakon toga ispitali bi sve dijelove sustava za dobavu goriva ( rezervosr, regulator tlaka goriva, injektore, pojedine senzore, tlak goriva, regulator tlaka goriva, i drugo ) , provjerili bi i električnu instalaciju motora, Zatim bi provjerili sustav za stvaranje iskre na svječicama ( svjećice, kablove, bobinu ) , Na kraju bi po potrebi ispitali i ECU centralu motora . Nakon ovako detaljno odrađene dijagnostike možemo znati što je neispravno i kolka bi bila cijena popravka . 

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 2,0 TDI PD - NEKAKVO ZAVIJANJE U MOTORU ?

Datum objave: 04.09.2015 10:06:09
Slika
PITANJE:

Srdačan pozdrav. Prije svega da se zahvalim na ranije datim odgovorima i pojašnjenjima.Posjedujem Škodu Octaviu A5 2006 god. 2.0 TDI prešla 250.000 km.U posljednje vrijeme čuje mi se nekakvo zavijanje pri nižim obrtajima i prilikom dodavanja gasa.U servisu su mi rekli da je to zvuk turbine i da bi je trebalo mjenjati.Između servisa zamjene ulje 15.000km nadospem oko 1 litar ulja.Na pojedinim crijevima primjetno je kapanje ulja.Majstor reče da je to zbog turbine.I ono što me još iritira u zadnje vrijeme prilikom vožnje kada stanem i kada auto radi u leru nakon minute ili dvije začuje se nekakvo zujanje (da li je to turbo) koje pri dodavanju gasa nestane.Zanima me Vaše stručno mišljenje da li je uzrok gore navedenom istrošenost turbine i da li je trebam mjenjati te da li će se nakon zamjene turbine gore navedeni nedostaci otkloniti. S poštovanjem.

ODGOVOR:

Kada bih imao mogućnost pregledati Vaše vozilo, na sva Vaša pitanja bi odgovorio točno i jednoznačno. Tada bi mogao navesti i cijenu popravka i činjenicu da li je to trajno rješenje ili nije . Takav odgovor Vam je trebao dati Vaš servis koji je pregledao vozilo.  Bez ikakve obveze mogu jedino reči da je moguće sve što su gospoda u servisu navela i da će se nakon toga vjerovatno malo smanjiti i potrošnja ulja ( iako je potrošnja u granicama normale ) . Ukoliko ne vjerujete u stručnost navedenog servisa potražite još jedno stručno mišljenje u druugom servisu . Želio sam naglasiti da se kvarovi ove vrste moraju defektirati isključivo neposrednim uvidom na vozilu .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - ČUDAN DIM ?

Datum objave: 04.09.2015 09:40:32
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Molim vas za pomoć! Na Meganeu 2, 1,5dci (2005. g, 150tkm) imam problem s hladnim paljenjem. Kompjutor daje komentar "check Injection". Promijenjena su 3 injektora i filter za gorivo koji je pregledan na čestice strugotine iz pumpe. Nije bilo tragova bilo kakvih metalnih čestica u filteru. Grijači su u redu. Injektori su uredno kalibrirani i upareni u ovlaštenom servisu. Nakon toga je nekoliko dana bilo sve u redu, a zatim se pojavio isti komentar na kompjutoru. Motor pali prilikom drugog startanja, uz obilan bijeli dim oštrog mirisa. Dimljenje prestaje nakon 20-ak sekundi i nakon toga motor radi dobro. Auto inače ne gubi snagu, ide odlično, uz gradsku potrošnju oko 5,5l/100km. Unaprijed hvala na odgovoru i pomoći! Robert

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu može se zaključiti da u kritičnom momentu ne radi jedan od cilindara ( dim oštrog mirisa ) , moguće neispravnosti su : ispad iz funkcije jedne dize ( ostaje otvorena ) , zrak u sustavu goriva, EGR ventil, regulator tlaka goriva, lošija kompresija na jednom od cilindara ( izostanak paljenja dok se motor malo ne zagrije ), električna instalacija motora, visokotlačna pumpa, ECU centrala . Prije svega obavite točnu defektažu i jednoznačno defektirajte kvar .

na vrh Povratak na vrh

SUZUKI SWIFT - RADILICA

Datum objave: 01.09.2015 20:42:37
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Suzuki swifta sport 1.6 2008 god. Počelo mi je neki dan nesto lupkati u motoru. zvao sam mehanicara koji je dosao po auto i odvezao ga u servis. pri rastavljanju kartera ustanovio je da u istom ima metala sitnog. i da radilica kod cetvrtog klipa je dobila svoje. tj. ostala bez ulja. i da je tu sada otisla. Zanima me sljedece,.. Mehanicar tvrdi da se napravi obrada radilice na prvu specijalu. a kako citam na netu ona je nitrirana i ne moze se to napraviti. tj moza ali nece imati dug vijek trajanja,... po mom misljenju je bollje kupiti novu i staviti,.. je mozda znate cijenu posto je nova??? i gdje se da kupiti,.. hvala,..

ODGOVOR:

Cijenu nove radilice možete saznati u autodijelovima Tokić ili firmi Motordiht, a to bi trebao znati i Vaš mehaničar. Ako ne nađete na navedenim mjestima možete je naručiti u ovlaštenim servisima, ali neće biti jeftina. Ako se radilica obrađuje na 1.specijalu, ista se može nitrirati na Fakultetu stojarstva u Zagrebu. 

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 i. 16V - SVIJETLI ŽUTA LAMPIOCA MOTORA ?

Datum objave: 27.08.2015 14:43:54
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam pitanje u vozi opel astre H 1.4. Već neko vrijeme mi svijetli žuta lampica motora a neki dan mi je auto počeo gubit snagu,nepravilno radi, trese i kao da radi na tri cilindra. Na ekranu sam očitao greške 1410, 1350, 30001, 30301. Zanima me možete li mi reći šta bi to moglo biti. Unaprijed se zahvaljujem. Lijepi pozdrav!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : mjerač masew zraka, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor položaja zaklopke snge, injektori, regulator tlaka goriva, propuštanje na usisnom kolektoru, EGR ventil, EVAP ventil rezervoara, loša iskra na svjećicama, bobina, propuštanje na ventilima. Točan uzrok se može znati kada se obavi pojedinačno ispitivanje spomenutih dijelova i sklopova .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - ŠTO UČINITI ?

Datum objave: 24.08.2015 13:53:26
Slika
PITANJE:

Pozdrav gospodine imam renault megan 1.5 dci 2003 godine. Pred neki dan mi se auto ugasio u voznji. Kada sam auto odveo mehanicaru rekao mi je da mu je kompijuter ocitao dvije greske a radi se o senzoru goriva i senzoru instalacije. Kad je pobrisao te dvije greske auto je opet normalno radio tako da me zanima sta ucinit jer se sada bojim otici na dalja putovanja da mi se ne bi opet ugasio.

ODGOVOR:

Greške koje se pobrišu i koje se zatim opet pojave nije moguće riješiti nikakvim brisanjem . Takve greške se trebaju otkloniti zamijenom ili doradom neispravnih dijelova ( sklopova ) . Povjerite dijagnostiku i popravak uglednom servisu . Jedino tako možete dobiti garanciju na ugrađene dijelove i na obavljene radove .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,0 D - TROŠI ULJE NAKON GENERALKE ?

Datum objave: 21.08.2015 10:37:29
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Audi 100 2,0D 51 Kw,1985 godina i na njemu je rađena kompletna generalka,bušenje cilindara na drugu specijalu i brušenje koljenastog vratila na prvu.Novi klipovi Nural s karikama Goetze te je kompletno uređena glava motora,novi ventili,vodilice i gumice,nove dize i naravno sve brtve i semeringi. Pitanje 1.Prošao je od generalke 4000 km i troši 0,6 lit. ulja Castrol Magnetec 10 w 40 disel na 1600 km,pa me zanima je li to normalno i da li će se ta potrošnja kroz vrijeme smanjiti iako u njegovoj knjizi piše da je dozvoljena potrošnja ulja 1,5 lit. na 1000 km? Pitanje 2.Kod hladnog starta na auspuhu se vidi plavi dim i smrdi po ulju i taj dim se vidi do nekih 80 stupnjeva temperature i više ga nema.Auto mirno radi na leru i dobro vuče a u vožnji kod jačeg ubrzanja,preko 3000 okretaja motora ili naglog dodavanja gasa izbaci plavi dim na auspuh i dalje je ok,pa me zanima što tu ne štima i što učiniti u vezi toga,te je li to normalno? Pitanje 3.Zanima me još koliko treba proći kilometara da se motor razradi kako treba i da li bi bilo pametnije metnuti 15 w 40 ulje u motor umjesto dosadašnjih 10 w 40 te koje ulje bi bilo bolje,Castrol ili Mobil?Molim Vas pomozite i unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Potrošnja ulja je prevelika a mogući uzrok je samo jedan , ulazak ulja u cilindre . To se može događati samo na dva načina i to kroz vodilice ventila ili kroz klipne prstenove. Kao moguće uzroke mogu spomenuti strojnu obradu , ugrađeni materijal, stručnost osobe koje je radila generalni popravak . Odgovarajuće ulje je 10W40 . I jedno i drugo ulje je iste kvalitete .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,4 i. - MOTOR LOŠE RADI ?

Datum objave: 19.08.2015 13:35:50
Slika
PITANJE:

Pozdrav Imam problem sa golfom 3 1,4 benz,95.god. Dešava mi se da mi motor trokira najčešće u drugoj brzini recimo kada usporavam prije ležećeg policajca popnem se na njega,spustim i dodajem gas a on pocne stucati i nekako sporije ubrzava nego obicno. Nema pravila dali je auto hladan ili zagrijan.Nedavno mi je skuren katalizator mozda i to ima veze,promijenio sam i lambda sondu i cijeli ispusni sistem,svječice,kablove,kapu,rotor,bobinu...ima i neki mali plavi ko vakuum ventil i to je mijenjano e sad neznam samo jel strelica na njemu ide prema motoru ili prema nekakvom ugljenom filteru,preostaje mi jos pumpa goriva ali ona radi i baca uredno gorivo.Ulio sam i u gorivo onaj STP engine cleaner i jedno vrijeme je auto isao ko metak ali kad sam potrosi taj tank opet sve isto. Vec sam lud od svega toga i neznam sto da radim molim vas pomozite. Unaprijed hvala. Lp Tomislav

ODGOVOR:

Amaterski pristup defektaži kvara ili kvaova nije dobar jer se bazira na zamijenu pojedinih dijelova na osnovu pretpostavki a ne naosnovu stručnog ispitivanja pojedinih dijelovai sklopoova. Na taj način se nepotreno prave troškovi a rezultata nema . U ovom slučaju treba napraviti kompletnu dijanostiku motora i tada će se sigurno znati što je neispravno i cijena popravka . Moguće nespravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštaje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru ) , sustav elektronskog ubrizgavanja ( tlak goriva, injektori, zaklopka snage, elektronski modul zaklopke snage, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, mjerač mase zraka, električna instalacija, senzor radilice, senzor temperature motora, EVAP ventil rezevoara ) , susstav paljenja ( loša iskra na svjećicama, bobina, kablovi ) , ECU cetrala motora .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. 16V - PROBLEM CUKANJE ?

Datum objave: 16.08.2015 10:36:07
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam twinga 2001, problem cukanje kod zagrijavanja motora, dakle auto kad je hladan radi savrseno kod voznje takoder, no problem je kad postigne radnu tempreaturu pocinje trzati u voznji kod dodaje gasa i u leru no nikad se ne ugasi u pocetku je bio problem kabel od svijecica no izmjenjeni su svi sve svjecice i filteri no samo se smanjilo trzanje nekad cak i kad je ugrijan radi dobro zna da ne trza i ide dobro te nakon nekog vremena ponovno pocne izludit ce me auto ne trosi nista vise potrosnja mu je cca 5-6l no trzanje me izluduje ne mogu otklonit problem ja ne kuzim dal je problem u nekom senzoru dal on uopce ima kakve senzore i dal je moguce da bi me oni zezali havala unaprijed

ODGOVOR:

U večini slučajeva je teško s amaterskim znanjem i bez dijagnostičkih uređaja točno defektirati kvar. puno ljudi tada proizvoljno ( na pamet ) mijenja nepotrebno pojedine dijelove te na taj način pokušava otkloniti kvar . Takvi pokušaji uglavnom ne uspijevaju . Ovom prilikom i bez pregleda Vašega vozila navesti ću vam MOGUČE neispravnosti a to su : senzor radilice, električna instalacija motora, zaklopka snage, senzor tlaka zraka, potenciometar leptirastog ventila, bobina, tlak goriva, injektori, mehaničko stanje motora, propuštanje na usisnom kolektopru, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 SR - NEKA VRSTA EKSPLOZIJE ?

Datum objave: 12.08.2015 11:28:16
Slika
PITANJE:

Golf 4 1.6sr 74kw akl Postovani! imam problem s gubitkom snage, skroz je ljen do te mjere da na mokrom asvaltu ne moze da zaslajfa. u voznji skroz slabo povlaci. u voznji pri visokim obrtajima samo od jednom trzne i krene. kod turiranja dodje do neke vrste eksplozije koja se cuje kod filtera zraka. lamda sondu sam zamjenio i stavio univerzalnu ngk obriso gresku i nekih 10km je iso malo bolje i samo se ugasio kad sam pustio gas, nakon tog sve po starom. sad mi pokazuje gresku na sondi da su vrjednosti vise od limita.

ODGOVOR:

Poštovani, Vama je sigurno poznata činjenica da se točan uzrok ili neispravnost može napraviti neposrednim uvidom na vozilu jer se tada radi dijagnostika i pojedinačno ispitivanje pojedinih dijelova i sklopova . Tada se točno dolazi do spoznaje koje su neispravnosti i kolika je cijena popravka. Dijagnostika može potrajati od 1 sat do 1 dan a nekada i duže . Na Vašem vozilu su moguće neispravnosti : mehaničko stanje motora, faza motora, propuštanje na ventilima, bregasta osovina, brtva usisnog kolektora, začepljenje auspuha, elektronski sustav ubrizgavanja, pojedini senzori motora, niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, leptirasti ventil, loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, kablovi, bobina, električna instalacija motora, ECU centrala .Kao što vidite ima puno mogućih , potencijalnih kvarova i zato je potrebno poštivati postupak koji sam naveo ( točna defektaža kvara ) .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - ZAMAŠNJAK ?

Datum objave: 10.08.2015 21:42:07
Slika
PITANJE:

Poštovanje.prije par dana sam mijenjao set kvačila sa zamašnjakom na passatu b6 2006 godina,1.9 tdi 77 kw.pređeni kilometri 240 000.mehaničari su mi ti izmijenili jer mi je lupkalo u leru i teže je šaltao brzine.sad mi je to dobro ali mi se javio problem kad ga palim na radnoj tm(kad je vruć)dogodi se udarac,čak nekad i ne upali,kad je hladan sve u redu,opet zamajac udara pri paljenu,a stavljen je novi sachs kakav je i bio.dali je možda stavljeno krivo ili..

ODGOVOR:

Na samom početku moram reči da se zamašnjak ne može krivo ugraditi . Moguće neispravnosti su: zamašnjak ( iako je novi ) , akumulator, elektropokretač . Na zamašnjak sigurno imate garanciju jer ste ga kupili kod provjerenog dobavljača ili ga je nabavio servis koji također daje garanciju na ugrađene dijelove .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE SCENIC 1,6 i. - BACA VODU NA ČEPU ?

Datum objave: 10.08.2015 21:35:09
Slika
PITANJE:

Poštovanje, imam auto megane scenic 98 god, 1.6 66kw s ugrađenim plinom. Auto kad se zagrije baca vodu na čelu, pogotovo dok se ugasi pa me zanima koji bi moga biti razlog? U posudi je bilo svakakvih smeća i masna, mijenjana je berba na glavi ( dakle i brušena ), auto je i dalje bacao vodu, nakon 3 majstora sam sam isao gledati. Crijevo gornje je bilo zastopano i smanjen je protok, očišćena sva crijeva i stavljeno sredstvo za odčepljivanje, ispušteno i ispravno ( nakon toga hladnjak skoro cijeli hladan ), zamijenjen hladnjak (na starom su popucali nosači pa sam tako i tako morao mjenjati ) i sad još jače naboja pritisak i i udalje baca na čelu posude. Termostat je zamijenjen kad i berba glave, ventilator pali kad već počne kuhati voda i čak nekad ne upali ( ventilator je mijenjan ali rabljeni i ispravan je ), senzor temperature i termoventil naručeno ( predpostavka da ventilator prekasno pali - i kad upalim klimu ventilator stalno radi međutim isto baci vodu tako da ne vjerujem da će kaj utjecati ali za svaki slučaj ). Jedino logično mi je još da je problem u vodenoj pumpi ( naručena sutra stiže ). Molit ću vas mišljenje s obzirom na navedeno. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba najprije provjeriti jednostavnije dijelove rashladnog sustava a nakon toga treba kontrolirati i ostale dijelove sustava . Moguće neispravnosti su : cijevi rashladnog sustava, čep ekspanzione posude, termostat, hladnjak, pumpa za vodu, brtva glave motora, glaqva motora, neravan blok motora. Sve su to mogući uzroci stvaranja tlaka u rashladnom sustavu .

na vrh Povratak na vrh