Danas je: 21.12.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT LAGUNA - KAKO DA NAMJESTIM FAZU MOTORA ?

Datum objave: 04.10.2013 15:50:34
Slika
PITANJE:

Pozdrav dali bi mi mogli reci kako nastelovat fazu paljenja na renolu laguni 2.2 16 ventila zanimaju me tvornicke oznake ne mogu nikako namjestit fazu moje oznake su se izbrisale

ODGOVOR:

Vi postavljate vrlo stručno pitanje u vezi faze motora a ne navodite vrlo bitne činjenice . Niste naveli : godinu proizvodnje , vrstu motora ( benzinski, dizel ) , snagu motora, oznaku motora ) . Pretpostavljam da se radi o dizel motoru 2,2 DCI kodne oznake: G9T 600 . Za taj motor ne postoje nikave oznake faze nego se u tu svrhu koriste alati za blokdu bregastih osovina i radilice . Kada se obavi blokada motora sa spomenutim alatima onda je to točan položaj faze i tada se može raditi na razvodnom mehanizmu . Broj spomenutih alata je : No. 1536 , No. 1537, No. 1534 .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 2,0 i. - POVEĆANI PLINOVI : CO, HC, O2 ?

Datum objave: 04.10.2013 13:16:05
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Imam Peugeot 405 2,0 Mi16, 1994g, raritetni primjerak u izvrsnom stanju koji planiram dalje imati kao drugo vozilo. Imam dva pitanja na koja niti jedan mehaničar još nije uspio odgovoriti. Iako je auto uredno prošao eko test/tehnički, postoje stavke koje želim popraviti: Prilikom mjerenja eko testa u praznom hodu, CO je ok. Povišeni su HC i O2 (O2 vjerojatno radi rupe na ispušnoj grani koju smo danas otkrili). Zašto je HC povišen (izmjereno 226ppm, a idealno je do 100ppm) ? - Napominjem da su promijenjeni: ulje, svi filteri, antifriz, termostat, svjećice, sve 4 bobine, senzori temperature motora i ulja (ukupno 4 komada)... Prilikom mjerenja na povišenom broju okretaja, CO je na samoj granici prolaznosti (izmjereno 0,29, dopušteno 0,30) i O2 je povišen (dozvoljeno 0,500, izmjereno 0,6209 - vjerojatno isto zbog rupe na ispušnoj grani). Ostale vrijednosti, uključujući HC - su u granicama i ok... Koji su mogući uzroci? Jedino mi još preostaje promijeniti MAP senzor, senzor temperature zraka na usisu i senzor položaja gasa...Ima li to smisla? Drugo pitanje tiče se radne temperature motora. Naime, ona se nakon izmjene termostata i senzora kreće od 90-98 stupnjeva. Ventilatori se pale, temperatura padne na 91,92 i tako ispočetka. Ne pregrijava se iznad 98,99 stupnjeva max. Da li je to ok? S obzirom da sam primijetio bijeli dim ponekad, sumnjam da je brtva glave načeta (još ne gubi antifriz, ulje je ok,nema taloga...), ali .....

ODGOVOR:

Na eko-test i količinu pojedinih plinova utječu mnogi faktori . Opčeniti su to : mehaničko stanje motora, stanje ispušnog sustava i katalizatora, stanje pojedinih dijelova sustava elektronskog ubrizgavanja, stanje sustava paljenja ( kvaliteta iskre na svjećicama ) , stanje upravljačkog sustava motora. Kada je motor novi , tada su i svi dijelovi novi , tlakovi kompresije su maksimalni, sve druge komponente rade u maksimalnom nivou kvalitete . O2 može biti povišen zbog falš zraka koji ulazi u motor, zbog siromešne smjese, zbog katalizatora, zbog auspuha . HC može biti povišen zbog : predugačkog vremena ubrizgavanja goriva, injektora, kompresije, propuštanja na ventilima, EVAP ventila, regulatora tlaka goriva, ECU centrale. Ako hoćete ići u perfekciju onda rastavite motor i obavite kompletno uređenje motora . Na taj način se mogu postići parametri koji su najbliži tvorničkim . Detaljnije informacije možete dobiti na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO 1,6 HDI - KADA SE MIJENJA FAP FILTER ?

Datum objave: 03.10.2013 15:52:06
Slika
PITANJE:

IMAM CITROEN-BERLINGO 1.6 HDI 66KW 2007/2008GOD. AUTO U DOBROM STANJU PREŠAO 81.000 KM REDOVNO SERVISIRAN,ZANIMA ME NAKON KOLIKO T. KILOMETARA SE RADI VELIKI SERVIS(ZUPČASTI,ŠPANER,V.PUMPA...). -FILTER ČECTICA ČAĐE-FAP ZANIMA ME KAKO SE SERVISIRA DA DUŽE TRAJE I DALI GA JE POTREBA MJENJATI KAO OSTALE FILTERE I NAKON KOLIKO VREMENA ILI TKM. VELIKI POZDRAV GOS.MEIĆ.

ODGOVOR:

Zupčasti remen se mijenja svakih 240.000 km ili svakih 10 godina . Fap filter obično traje oko 100.000 km i duže . Kada se upali kontrolna lampica potrebno je obaviti servis FAP filtera. Tada se stavlja tekućina za FAP a on se po potrebi očisti ili zamjeni. Nakon obavljenih radova radi se pokretanje ( programiranje ) sustava FAP filtera .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TRAFIC 2,5 DCI - TEMPERATURA DISKOVA ?

Datum objave: 03.10.2013 15:32:48
Slika
PITANJE:

Poštovani! Koja bi bila normalna temperatura prednjih diskova tj.felge kod renault trafic? Kod mene se zagriju preko 100 stupnjeva u normalnoj gradskoj vožnji. Mehaničar me uvjerava da je to normalno.

ODGOVOR:

Temperatura diskova u normalnoj vožnji po ravnom je oko 30°C . U gradskoj vožnji prilikom čestog kočenja to može biti oko 60°C . Na velikim nizbrdicama prilikom intenzivnog kočenja to može biti 300°C . Najbitnije je da na kočnom sustavu ne dolazi do blokade , odnosno da se disk pločice vračaju u prvobitni položaj . Ako to nije tako onda se događa da kočnica stalno koči . Tada temperatura diskova može biti i 600°C .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,5 TDI - TEŠKO PALI KADA JE HLADAN ?

Datum objave: 03.10.2013 14:55:30
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meić, posjedujem Audi a4 b5 2.5 tdi tiptronik. Problem je sljedeći, od prije mjesec dana počelo mi se povremeno događati da auto ujutro neće paliti, negdje vuče zrak. Vozilo ima 240000 km, stvarnih, s obzirom da sam prvi vlasnik. Prije pola godine mjenjao sam komplet bregastih, uredio glave i sve pripadajuće, hidropodizače, ventile, klackalice, dihtunge. Također na vozilu je prije 4 godine (na 180000km) nova turbina (orginal). Nadalje, nakon prvih nekoliko bezuspješnih pokušaja paljenja vozila, od strane raznih kvazi majstora, promjenio sam prvotno pumpu u rezervoaru (prelivnu) misleći kako je ona pokvarena, potom sam promjenio sva prelivna crijeva, novi filter goriva i povratni ventil, nova crijeva od filtera goriva do bosch pumpe sa novim podloškama, sve kupljeno u Zubaku, testirao dva puta bosch pumpu u bosch servisu Kereš, nije ustanovljena nikakva greška. Posljednjih 10 dana svaki drugi dan ne mogu upaliti auto. Kupio sam ručnu pumpicu koju sam instalirao prije filtera goriva, tako da vozilo mogu upaliti nakon što manualno upumpam gorivo. Gorivo nigdje ne curi, na dijagnostici ne pokazuje nikakve greške, a kad upali auto normalno radi i ide, bez vidljivih zvučnih i vizualnih pokazatelja koji bi ukazivali na eventualan kvar. Molim Vas za neki pametni savjet, s obzirom sam potrošio popriličnu količinu novaca,vremena i živaca, bez da sam riješio problem. Unaprijed zahvalan

ODGOVOR:

Kao uzrok bih najprije spomenuo zrak u sustvau goriva ( pali kada ručnom pumpicom navučete gorivo ) . Na drugo mjesto bih stavio i ostale moguće neispravnosti a to su ; akumulator , elektropokretač, sustav grijača, mehaničko stanje motora ( kompresija ) , relej dobavne pumpe, senzor radilice, električna instalacija motora, visokotlačna pumpa, ECU centrala motora . Dobro provjerite najprije ima li zraka u sustavu griva.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,6 i. - ZAŠTO MOTOR NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 02.10.2013 13:04:36
Slika
PITANJE:

dobar dan trebam vasu pomoc imam golfa 3 1,6 benzin ima plin nakon nekog vremena poceo je da puca u voznji i to su u servisu otklonili medutim poceo se gasiti povremeno u voznji pod punim gasom se zna ugasit i nece da upali posle od toga svega sve je u servisu izmjenjano od bos brave bonbine razvodnika ostalih stvari na motoru instalacija ppregledana sve ispravno sad uopce nece da upali mi na benzini ni na plinu molim pomoc sta bi moglo bit

ODGOVOR:

Kvar na Vašem vozilu je najlakše otkriti kada motor ne može upaliti . Tada postoje samo tri razloga zbog kojim motor ne pali a to su ; mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , sustav elektronskog ubrizgavanja goriva ( tlak goriva, inektori, regulator tlaka goriva, pojedini senzori motora, senzor radilice ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( bobina, električna instalacija, kablovi, ECU centrala ) .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,6 i. SPORTING - RAZNI PROBLEMI ?

Datum objave: 02.10.2013 10:08:11
Slika
PITANJE:

Imam Fiat Punto 1.6 sporting, 90 konja. Ne radi mu grijanje, koji bi bio uzrok tom problemu, i zbog čega mi brisači ne radi niti na prvoj brzini da idu povremenu, niti da idu polako, nego samo na največoj brzini i zašto se ne vračaju u prvobitan položaj? I kad upalim auto lampica od dizni ne svijetli, ali se nakon nekog vremena upali, malo sturiram motor i nakon 10-15 sek se ugasi? Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti zbog kojih ne radi grijanje su : termostat, nedovoljno rashladne tekućine, ventil grijača, radijator grijača, cijevi grijača. Brisači ne rade zbog neispravnosti elektronskog modula . Lampica motora se upali zbog neispravnosti neok od brojnih dijelova sustava ubrizgavanja , zbog loše iskre na svjećicama, zbog neke neispravnosti na mehaničkom sustavu motora . Kvar / kvarovi se mogu otkriti nakon što se obavi kompletna dijagnostika motora. Tada se može znati i cijena popravka .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,0 i. - UPALILA SE KONTROLNA LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 30.09.2013 12:36:59
Slika
PITANJE:

postovani gosp.meić. Imam Audia A4 2.0 Benzin 2003. Za vrijeme voznje mi se upalila lampica za elektroniku. Nakon voznje kod majstor i spajanja na kompujter polazalo je 6 gresaka ( lambda sonda 1 blok motora,lambda sonda 2 blok motora, grana usisavanja zraka , protok zraka, ventil za gorivo, senzori na bloku motora...) majstor mi je iskljuciva lambda i ponisti na komp da vidi jel kvar do toga. I lampica se iskljuci i nakon ponovog paljenja auta se upali. Auto normalno vuce , normalno pali, radi... ali mu je potrosnja veca. Pomozite majstore

ODGOVOR:

Na samom početku moram reči da niste dobili kvalitetnu uslugu u spomenutom servisu . Trebali ste dobiti točnu informaciju : što je neispravno , prijedlog rješenja, cijenu popravka . Ovako i dalje ne znate  ni što je neispravno ni koliki je trošak popravka . Očitane greške se trabaju ponovo ispitati na drugi način a to je pojedinačno ispitivanje prema tvorničkim tehničkim podacima . Na taj način će se točno znati koje su neispravnosti i kako ih riješiti . Ovom prilikom ne bi bilo koristi ako bih opčenito navodio brojne moguće neispravnosti jer Vi zapravo trebate točan podatak zbog čega se pali kontrolna lampica motora .

na vrh Povratak na vrh

PONTIAC 3,8 i. - TEŠKO PALI , LOŠE RADI ?

Datum objave: 30.09.2013 11:43:43
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav Redovito sam na Vasoj stanici, i uporno citam pitanja i odgovore i vidim da je vecina ljudi doista zodovoljna s vasim odgovorima. Tako da sam odlucio i ja da se javim Imam 1997 Pontiac Bonneville SSE 3.8 V6 i u zadnjih tjedan dana imam problem s prvim paljenjem ujutro. Dugo mu treba da ga upalim, ai kad ga upalim onda radio kao na 4 ili 5 cidlindra i na pocetku nece da primi gas i onda radi na nekih 4oo ili 500 okretaja. onda se zna ugasiti. kad opet pokusam upaliti upali iz prve i na pocetku pocne sa cirka 500 okretaja i onda digne okretaje preko 1500 do 2000 zatim ih pusti na 1000 i normalno radi i prima gas. sve mi zvuci kao da je nesto vezano sa strujom...neznam tocno u cemu je problem a volio bih to da rijesim. unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Točan uzrok što je neispravno može se znati nakon pregleda i dijagnostike koju treba napraviti na Vašemu vozilu . U ovom slučaju potrebno je obaviti ispitivanje tri osnovna sustava motora a to su : mehanički sustav , susttav dobave goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama. Moguće neispravnosti su : filteri, nečist rezervoar, tlak goriva, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, probijanje visokog napona, bobina, senzor položaja zaklopke snage, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, mjerač mase zraka, senzor radilice, senzor temperature motora, propuštanje na usisnom kolektoru, aktuator minimuma, električna instalacija motora. Kao što vidite odgovor ne može biti kratak i jednostavan bez neposrednog uvida na vozilu .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 i. - NA LERU NEMIRNO RADI ?

Datum objave: 29.09.2013 20:03:00
Slika
PITANJE:

Dobar dan. Imam jedno u vezi automobila opel astra 1.4 66 kw,benzinac,2009 godina Auto u voznji do 3000 okretaja ponaša se normalno dok na leru nemirno radi te nakon 3000 okretaja pocne trzat i javljat gresku,nakon spajanja na tester i resetiranja greske izbacilo mi je gresku prekida strujnog kruga na 1 i 3 cilindru. Promjenih svjecice i moj mehanicar mi kaze da je vjerovatno do bobina pa odem i to promjenit kad na kraju nije ni do toga. Moze te li slucajno reci jeste li imali oovakvo iskustvo i jel mozda znate u čemu je kvar. PS. Nakon izmjene nisam ga spajao na tester Nagadjam da nije do katalizatora ili lamda sonde jer auto ima 88.000 km i služi za vožnju taxija. Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Šteta što Vaš mehaničar nije do kraja odradio dijagnostiku motora jer bi tada točno znali što je neispravno . Kada je u pitanju dijagnostika onda nije dovoljno da se samo koristi dijagnostički kompjutor već treba koristiti i druge uređaje s kojima se prvobitna dijagnoza potvrđuje ili demantira. U ovom slučaju je trebalo obaviti još pojedinačno ispitivanje : ulaznog napona na bobinu, ispitati pojedine senzore motora, ispitati električnu instalaciju motora, ispitati tlak goriva,  ispitati količinu goriva na injektorima, ispitati ECU centralu motora .

na vrh Povratak na vrh

ZASTAVA YUGO 55 - POTROŠNJA 2,5 LITARA ZA 2 MINUTE ?

Datum objave: 29.09.2013 10:19:15
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam zastavu jugo skala 55 kojoj je ubacen fiatov motor iz neke starije zastave. Taj motor je sredjen kao nov je, kad smo ga probali pali odlicno lepo radi ali od kad je on ubacen pojavila se ogromna potrosnja goriva. Tacnije: sipao sam 2,5 litra i auto je radilo 3,4 minuta u mestu nije vozen jos i odjednom se ugasio kao da nema nista u rezervoaru. kako je moguce da je potrosio 2,5 litra za 3 min?? Molio bih vas za savet ne znam sta da radim?

ODGOVOR:

Vaš problem je vrlo jednostavan . Napunite pun rezervoar goriva, napravite probnu vožnju od približno 100 km . Ponovo dopunite gorivo i tada izračunajte potrošnju goriva tako da pomnožite potrošenu količinu goriva sa 100 i to podjelite s prevaljenim kilometrima ( 100 x litre / br. km ) . Nakon toga se po potrebi opet javite .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,9 TDI PD - ČETVRTI DAN TEŠKO UPALI ?

Datum objave: 29.09.2013 09:51:26
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Golf V, 1,9 TDI, 77 kw, automatic, 165 000 km. Događa mi se da tri dana pali normalno i četvrti uopće neće upaliti. Kad dam kontakt zavrti normalno ali neće primiti. I tako jedno 20 min i onda upali i zdimi crni dim. Nakon toga cijeli dan pali normalno. Akumulator je novi. Unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Točan uzrok mogu navesti nakon dijagnostike motora. Moguće neispravnosti su : akumulator , elektropokretač, veliki pad napona prilikom startanja, prisutnost zraka u sustavu goriva, filteri, kontrolni modul grijača, senzor temperature motora, dize, EGR ventil, niski tlakovi kompresije, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0i. 16V - PLAVI DIM IZ AUSPUHA ?

Datum objave: 29.09.2013 09:41:37
Slika
PITANJE:

Pozdrav svima! Kupio sam Opel Astru 2.0 16v 100kw. Sada ima 155000km. Zanima me zasto iz izpusne cjevi izlazi dim plave boje i nekad cak napravi velik plavi oblak. Sredinski lonac na izpusnoj cijevi je pokvaren jer se cuje da se je iznutra razletio...zanima me dal zbog toga avto plavo dimi? pozz

ODGOVOR:

Plavi dim koji uz to ima i miris po izgorenom motornom ulju nastaje kada u cilindre ulazi motorno ulje . Uzrok mogu biti istrošene vodilice ventila ili istrošeni klipni prstenovi . U većini slučajeva uzrok su vodilice . To se može riješiti tako da se demontira glava motora i obavi kompletno uređenje glave motora.

na vrh Povratak na vrh

FIAT CROMA 1,9 JTD - HIDROAGREGAT ABS-a ?

Datum objave: 28.09.2013 10:51:51
Slika
PITANJE:

Fiat Croma l.2008 1,9td multijet 150 cm Poslije kad sam vozio agresivnije uz brdo i niz brdo mi se kad sam kočio iza hidroagregata pojavilo olje,bilo je sasvim čisto kao novo. Ostvari se čudan miris ulja,kao da gori.Miris mi je ličio na ulje koje drži menjači.Ali pojavilo se to iza hidroagregata.Jeli ima možda veze sa kočnicama,ali neznam odakle tamo ulje,gdje ga nebi trebalo.Auto mi je automatik sa puno opreme. Puno vam hvala za odgovor. Lepe pozdrave Miloš

ODGOVOR:

U hidroagregatu ABS-a se nalazi ulje za kočnice . Moguće je da ulje propušta na nekom priključku ili na visokotlačnoj cijevi kočnice. Kvar je najlakše defektirati tako da se dobro opere ( očisti ) ulje koje vidite na hidroagregatu . Tada se može stiskanjem pedale kočnice ( na mjestu ili u vožnji ) točno vidjeti mjesto propuštanja ulja . Kada se otkrije mjesto propuštanja nije teško otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO - FAZA MOTORA ?

Datum objave: 27.09.2013 15:48:27
Slika
PITANJE:

postovanje prije svega imam fijata tipa 1989god neki dan mi je podrobijo spaner od zubcastog remena pa sam to sve pokupovao novo i ugradijo ali nemogu da ga upalim pokusavao sam da ga nazubim medjutim sve istackam poi strelicama ali nista stavim radilicui u pravilan polozaj po oznakama i bregaste po crticama ali nece da upali dali znate vi kako treba pravilno uzubit hvala unaprijed

ODGOVOR:

Kada postavljete ovakvo pitanje onda trebate znati da je potrebno točno navesti sve tehničke podateke o vozilu i motoru . Razlog za to je što su se  u vozilo Fiat Tipo ugrađivali četiri vrste benzinskih motora i dvije vrste dizel motora ( 1,1  , 1,4 , 1,6 , 1,8 16V, 1,7 dizel, 1,9 dizel turbo ) . Svaki od navedenih motora ima različiti razvodni mehanizam i različite oznake faze motora . Koji od navedenih motora je u Vašemu vozilu ?

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - KUPIO SAM BRZI AUTO KOJI NIJE BRZ ???

Datum objave: 27.09.2013 12:30:56
Slika
PITANJE:

Postovani! Imam bmw 320d 150 hp 2003 god tiptronic. Skoro sam ga kupio i jednom sam ga potjerao da vidim njegov maximum brzine. Problem je sto auto ne ide brze od 175 km/h, a kako sam citao maximalna brzina je 216 - 221 km/h. Takodjer nekad osjetno slabije vuce... Cudno mi je posebno za tu snagu od 150 hp a ponasa se kao fićo :). Ispocetka sam mislio da je do kvaliteta nafte... Drugi problem se pojavio kad sam zamjenio prednja sjedista, tad mi se pocela da pali lampica airbag-a, ponekad kad tek upalim auto ne gori, onda nakon kretanja odma pocinje da svjetli. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi zbog kojih motor nema potrebu snagu i ubrzanje . Točan uzrok se može znati kada se obavi stručno ispitivanje i dijagnostika motora. Moguće neispravnosti su : senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor bregaste osovine, niski tlak turbine, začepljenje na usinoj strani motora, začepljenje auspuha, regulacioni ventil turbine, sustva za regulaciju turbine, EGR ventil, mjerač mase zraka , senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, dize, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora . Prednja sjedišta moraju biti točno odgovarajuća i ona moraju biti povezana sa sustavom zračnog jastuka .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,4 i. - NITKO NE ZNA NAĆI KVAR ???

Datum objave: 26.09.2013 15:16:02
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Renault Clio 1.4, 2001.g., auto je već 3 mj. stalno po servisima, mjenjana je centralina, ključevi, zupčasti remen, dizne, filteri ulja, zraka i slično... auto kada se spoji na komp. ne izbacuje nikakvu grešku ali ima problem s paljenjem. Naime auto bez obzira na vremenske uvjete ponekad neće upaliti. Kada upali broj okretaja se stalno diže na 3000, 3500 i slično, malo baca crni dim, a malo bijeli i iz auspuha curi voda. Kod filtera zraka non stop baca ulje. U servisu su rekli da je s autom sve u redu i da ne mogu naći kvar. Bio je u ovlaštenom servisu u Renaultu i nakon toga kod neovlaštenog mehaničara. Ulje i gorivo nigdje ne curi, tekućine imam stalno, motor se ne grije. Naime, primjetio sam kad razina ulja u motoru padne blizu donje granice auto počne raditi normalno, čim ga dospem opet isti problemi. Molim vas da mi kažete koji je mogući problem budući da nitko ne može otkriti kvar.

ODGOVOR:

Moj zaključak je da niste imali sreče sa servisima , odnosno niste odabrali pravi servis . Sve što ste naveli može se riješiti , odnosno mogu riješiti u svom servisu . Ovom prilikom ću Vam navesti tri osnovna uzroka koji mogu biti a to su : mehanički sustav motora, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama . Kada se obavi stručno i detaljno ispitivanje svih dijelova navedenih sustava točno se može znati što je neispravno i tada se mogu otkloniti otkriveni kvarovi .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 T QUATTRO - ODUŠAK REZERVOARA ?

Datum objave: 23.09.2013 14:29:44
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meic Vaš sajt zavreduje veliku pažnju, respekt i poštovanje zbog svega što radite. Molim vas ako mi možete dat savjet, naime imam Audi A4 quatro 1.8T 1996 godina, problem je kod sipanja goriva, nakon par ulivenih litara, pistolj pumpe izbaciva, kao da je rezervoar pun, sta se tu treba uradit da bi se rijesio problem. Unaprijed hvala Pozdrav vam iz BiH

ODGOVOR:

Potrebno je obaviti doradu na sustavu za odušak rezervoara . Nekada se to može napraviti bez skidanja rezervoara a nekada treba skinuti rezervoar i zamijeniti cijev za odušak ili obaviti potrebnu doradu . Bitno je da se napravi da benzinske pare izlaze kroz odušak a ne kroz uljevnu cijev rezervoara.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,6 i. - TEŠKO PALI I HLADAN I TOPLI ?

Datum objave: 23.09.2013 08:03:35
Slika
PITANJE:

Poštovanje,zamolio bih vas za pomoć.Posjedujem golf 3 iz 1993 godine sa 1.6 benzinskim motorom.U zadnje vrijeme auto mi teško palo i hladan i vruć,a kad upali radi ns 2000-2500 okretaja pa se spusti na 900 pa opet skoči na 2000.Auto normalno vuče i ide.Molim vas da mi kažete što bih to moglo biti.Unaprijed se zahvaljujem

ODGOVOR:

Opčeniti se može reči da motor teško pali zbog tri osnovna uzroka a to su ; mehaničko stanje motora, sustav dobave goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama . Navedene sustave treba detaljno ispitati ( sve detalje ) i kvar će se sigurno otkriti . Moguće neispravnosti su : tlakovi kompresije , propuštanje na usisnom kolektoru, faza motora, filteri, nečist rezervoar, nečisti injektori, tlak goriva, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snge, pad napona na pojedinim električnim vodovima, senzor radilice, aktuator minimuma, lambda sonda, mjerač mase zraka, loša iskra na svjećicama, bobina, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - ČUDAN ZVUK IZ MJENJAČA ?

Datum objave: 18.09.2013 07:53:04
Slika
PITANJE:

Potštovani Gospodine Meić, vozim huyndai accent 2000g. koji sam otkupio od svog tasta, auto ima 60000KM i u vožnji se odlikuje dobrim karakteristikama i dobro vuče ,ali imam problem kada dođe hladnije vrijeme i vlažnije, kada upalim auto i postavim ručicu mijenjača u ler, i lagano dodajem gas ili bez gasa čuje se lagano krčanje, pritiskom na kvačilo taj zvuk nestaje. Čak i na semaforu kada ga ubacim u ler gas i dodam gas taj se zvuk pojavljuje ali u slabijem obujmu. Mijenjao sam potisni ležaj, jer sam mislio da on proizvodi taj zvuk, ulje u mijenjaču također. Mehaničar koji mi je to mijenjao kaže da je getriba u dobrom stanju kao i lamela, podmazao je piksle u getribi i nema dodatnih špina. Da li možete pomoći savjetom što bi moglo biti uzrok krčanju koje nastaje kod rada u ler gasu. Sradačan Pozdrav.

ODGOVOR:

Zvuk koji ste opisali nastaje u mjenjaču zbog malih istrošenja na pojedinim ležajevima, rukavcima, zupčanicima mjenjača . Funkcionalno to ne smeta ničemu . U ovom slučaju nije potrebno ništa poduzimati dok se mjenjač uredno šalta i dok nema nikavih zvukova kada je mjenjač u nekoj od brzina . Ako Vas to ipak smeta onda treba investirati u popravak mjenjača . Ako želite dodatno objašnjenje nazovite me na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh