Danas je: 24.06.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

HYUNDAI SANTA FE 2,0 CRDI - POTROŠIO 1.000 eura BEZ REZULTATA ?

Datum objave: 09.08.2012 15:47:21
Slika
PITANJE:

Postovani G. Meić, Vlasnik sam Hyundai Santa Fe 2.0 crdi, 2003. god. Auto normalno pali, mirno radi, ali je problem sljedeci: kad dodam gas auto se ugasi. I to bez nagovjestaja (stucanja), jednostavno se ugasi kao na kljuc (sve lampice zasvjetle na tabli). Nije bitno da li je to na 30km/h ili na 120 km/h, najcesce prilikom preticanja, sto je jako nezgodno, a i opasno. Poslije 1 min, normalno upali i ide dalje. Kad polako ubrazavam, sve u redu, ali kad mi treba jace ubrzanje, on se ugasi. Bio sam na dijagnostici, problem je u instalaciji visokog pritiska (nista detaljnije). Servisirana je pumpa visokog pritiska (kod provjerenog majstora), zamjenjene su dizne, promjenjeni senzor i regulator pritiska i nista!! Auto presao 160.000 km. Do sada to ucenje majstora na mom autu kosta preko 1.000€, a problem jos nije rjesen. Molim Vas za pomoc. Unapred zahvalan.

ODGOVOR:

Vi i sami znate da je za točan odgovor potrebno obaviti pažljivo, detaljno i stručno ispitivanje pojedinih komponenata na vozilu . Opčeniti odgovor je da neispravno može biti : senzor pedale gasa, senzor tlaka goriva na Rail-u, senzor tlaka zraka, regulator količine goriva, prisutnost zraka u gorivu, dobavna pumpa, filteri, EGR venti, senzor radilice, sustav za regulaciju turbine, visokotlačna pumpa, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE SCENIC 1,9 DTI - NEPOZNATO STRUGANJE NA MOTORU ?

Datum objave: 08.08.2012 21:59:25
Slika
PITANJE:

poštovanje, zanima me imam renault megane scenic 1.9 dt 1997. zupcasti je mijenjan prije 2 mj. i do nedavno je sve radilo u redu , prije par dana pocelo je nekakvo struganje oko zupcastog remena u predjelu bosch pumpe... (kao nekakav rasuti lezaj) skinili smo klinasti remen, i dalje se culo, nakon skidanja zupcastog remena pokusali smo zavrtiti sve remenice i jedino remenica bosh pumpe je suskala . potrga se sistem unutra. skinuli smo je i zamijenili, vratili oba remena i zastitne plastike i svejedno se opet cuje struganje jednako kao i prije... mislili smo da je mozda struganje nekakve remenice po zastitnoj plastici ali opet smo ih skinuli tako da opet struze... do cega bi moglo biti?

ODGOVOR:

Struganje koje ste opisali može nastati na bilo kojem rotirajućem dijelu motora i to na : natezaču zupčastog remena , na klizaču zupčastog remena, na remenici radilice, na pomočnoj osovini motora, na pumpi za ulje, na visokotlačnoj pumpi, na spojci , na transmisiji , na ostalim rotirajućim dijelovima motora . Neposrednim uvidom na vozilu, stručna osoba , može  točno utvrdit gdje i zašto nastaje opisani zvuk . Nakon toga može i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 CDTI - DEBLJINA BRTVE GLAVE MOTORA ?

Datum objave: 07.08.2012 16:02:18
Slika
PITANJE:

Poštovani, Moje pitanje vezano je uz debljinu brtve glave motora. Na vozilu Astra 1,7 cdti, 2008.g. (oznaka motora Z 17 DTH) prilikom izmjene grijača dogodilo se da su dva grijača pukla i ostala zaglavljena u glavi motora. U radionici mi je rečeno da se kvar može otkloniti skidanjem glave motora i slajem na strojnu obradu. Pristao sam na predloženo rješenje. Na strojnoj obradi glava motora je kompletno obrađena i izmjenjene su brtve na predkomorama dizni. Međutim pri ugradnji glave na vozilo koristila se brtva koja ima oznake debljine sa tri rupe, a originalna je imala oznaku sa dvije rupa. Objašnjenje u radionici bilo je da je brušenjem glave došlo do smanjenja kompresijskog prostora i da je to razlog zbog kojeg se mora ugraditi deblja brtva. Nisu radili mjerenje hoda klipa. Možete li mi reći da li je ugrađena ispravna brtva? Ako nije kako to može utjecati na rad i trajnost motora? Mogu li zahtjevati da se ugradi ispravna brtva? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Kompresioni prostor se nalazi u klipovima motora a ne u glavi motora . Brušenjem glave ne smanjuje se kompresioni prostor ( ili se smanjuje na zanemarivu veličinu ) . Brtva glave je trebala biti iste debljine ( dvije rupe ) . Ugrađena brtva glave ( tri rupe ) je neznatno deblja i neće utjecati na snagu i trajnost motora . Sada je kompresija motora neznatno manja a Vi tu razliku nećete ni primjetiti u vožnji niti prilikom paljenja motora .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,6 i. 16V - RADILICA I ZUPČASTI REMEN ?

Datum objave: 05.08.2012 15:50:07
Slika
PITANJE:

pozdrav Molim vas da mi objasnite moguli sam naštimati radilicu i bregaste osovine na paljenje na ford mondeo 1,6 !&V - benzinac 1996 godište,66KW.

ODGOVOR:

Nema razloga da sumnjam u Vaše sposobnosti kada je u pitanju razvodni mehanizam i radovi oko toga . Opis postupka bi bio previše opširan a za to nemam vremena . Možete me nazvati na telefon 060/6060-44 , tada Vam mogu detaljno objasniti postupak .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI - ULJE ZA MJENJAČ MI JE PRESKUPO ?

Datum objave: 05.08.2012 13:24:00
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Imam audi A4 1,9 tdi 1997. g. sa manualnim mjenjačem. Promjenio bih ulje u mjenjaču. Prvo sam htio staviti mineralno ulje shell spirax 85, ali sam dobio savjet da bi u mjenjač mog auta trebao staviti sintetičko ulje shell spirax 75w-90 jer je rjeđe od mineralnog, pa se navodno zimi lakše šalta. To je ulje znatno skuplje od mineralnog, pa me zanima da li bi bilo dobro staviti sintetičko MOBIL 75w-80? Dosta je povoljnije od shell-a a isto tako je sintetičko, i slične je gradacije. Hvala

ODGOVOR:

Vi štedite tamo gdje ne treba . Da li znate da loše i neodgovarajuće ulje može izazvati ozbiljan kvar mjenjača . Da li znate da jedan zupčanik mjenjača može koštati više od 1.000,- kn , da li znate da je običan popravak mjenjača ( demontaža, revizij, popravak , montaža )  preko 3.000,- kn . Na kraju da li znatre da se ulje u mjenjaču mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine . Odgovarajuće ulje za mjenjač je 75W90 Syntetic .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,6 i. - NE MOGU UPALITI MOTOR ?

Datum objave: 05.08.2012 13:10:38
Slika
PITANJE:

imam škodu feliciju 1999 g.motor 1.6 (navodno od golfa 3) mpi.imam problem jer nakon što ugasim motor nemogu odmah ga upalit nego moram sačekat do 5 minuta i onda upali.dogodilo mi se dva puta do sada da mi je u vožnji stao,odnosno ugasio mi se motor,al nakon par minuta opet upali.čuo sam da može biti problem u halovom davaču, drugi kaže bombina sa elektronikom,a bujdući da je oboje skupu, i ako več moram mjenjat biulo bi dobro da zamjenim dio koji stvarno treba, a ne nagađat.Dali možete po opisu navest uzrok problema..hvala lijepa

ODGOVOR:

Naravno da se pojedini dijelovi ne mijenjaju po sistemu nagađanja nego stručnim ispitivanjem kojega Vi ne možete obaviti . Ovom prilikom bih mogao nabrojiti dvadesetak i više razloga radi kojih se motor ugasi i radi kojih ne može upaliti , međutim to Vama ne bi koristilo . Korisno bi bilo da obavite dijagnostiku motora i nakon toga ćete točno znati , što je neispravno i cijenu popravka .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 1,6 i. - PROBLEM S AUTOMATSKOM KLIMOM ?

Datum objave: 04.08.2012 22:39:20
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, za početak lijepi pozdrav vama i osoblju vašega servisa. Posjedujem vozilo Mazda 3, 1.6 (z6 motor) u sedan izvedbi, 2005. godište. Sa samim vozilom sam iznimno zadovoljan i moram priznati da u ovih 110.000 km koji su na satu, nikada nije bilo mehaničkih kvarova, te jedino što se na autu moralo odrađivati su redoviti servisi i zamjena potrošnih komponenti. Na žalost, krajem prošloga ljeta počela mi se događati poteškoća sa automatskim klima uređajem u automobilu. Kada pomičete potenciometar za temperaturu ili snagu ispuha klima uređaja, on nekada reagira, a nekada ne. Sama poteškoća nije vezana uz ostale postavke ili načine rada klime, dakle pri bilo kojem načinu rada, poštekoća je vidljiva. Problem nije toliko strašan, ali postepeno se počeo pogoršavati i bojim se da će mi u dogledno vrijeme klima uređaj postati u potpunosti neupotrebljiv. Nekada moram 10 puta okrenuti da bi mi se temperatura promijenila za 0.5°, a potom mi slijedećih par stupnjeva prebaci normalno i obratno ... Obratio sam se generalnom servisu zaduženom za moje vozilo (Mazda Atenza u Osijeku) i upućen sam da je to poteškoća koja se zna događati na tome modelu vozila, ali da je jedino riješenje zamijena kompletnog klima uređaja, što bi me izašlo oko 7500 kn. S obzirom da sam elektrotehničar po struci, zvuči mi jako nevjerovatno da se potenciometar klime ne može servisirati odvojeno i da je jedino riješenje zamijeniti kompletan sustav. Zanima me koje je vaše mišljenje o toj poteškoći i što mi je činiti, s obzirom da mi je cijena zamijene kompletnoga sklopa previsoka. p.s. Koliko bi često po vašemu mišljenju trebalo raditi održavanje (čišćenje i nadopuna freonom) klima uređaja na tome vozilu. Unaprijed Vam se zahvaljujem na pomoći!

ODGOVOR:

Radi potenciometra sigurno ne treba mijenjati sustav klima uređaja . Ako se potenciometar ne može popraviti ( treba pokušati ) , može se zamijeniti ( naručiti ) samo neispravan dio . Čudno je što niste dobili informaciju o intervalima i redovnim servisima klima uređaja . Najmanje jednom godišnje s emijenja filter kabine i čiste ventilacijski kanali . Svaka dvije godine se radi servis klima uređaja . Tada se stavlja novi rashladni plin, novi dehidrator, ulje za kompresor .

na vrh Povratak na vrh

BMW E60 520 i. AUTOMATIC - MOTOR TRZA U TREĆOJ BRZINI ?

Datum objave: 31.07.2012 17:28:08
Slika
PITANJE:

Molim vas za vaš cijenjeni savjet u vezi mog vozila marke BMW E60 520i 2004 godina automatik. U vožnji u 3 brzini prilikom dodavanja gasa između 2000 do 3000 o/min auto trza. Kad prebacim u 4 brzinu prestane i kad pređe 3000 o/min također prestaje trzati. Primijetio sam da kad ga vozim sa većim pritiskom na gas da onda ne trza jer u drugoj stisnem do 4-5000 o/min pa prebacim u treću i onda je on u trećoj već preko 3000 o/min pa ne trza, ali u gradu se ne može tako voziti pa često moram voziti uzbrdo ili u koloni u trećoj brzini i to baš na tim okretajima gdje on trza. Hvala na odgovoru i vašem savjetu. Moram pohvaliti i novu stranicu i sve čestitke autoru. Pozdrav Andrea

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok treba tražiti na motoru, na sustavu elektronskog ubrizgavanja goriva, na sustavu za stvaranje iskre na svjećicama . Moguće neispravnosti su : brtva usisnog kolektora ili propuštanje na usnom kolektoru, svječice, kablovi , bobina , regulator tlaka goriva, nečisti injektori, filteri, senzor položaja zaklopke snage, senzor pedale gasa, senzor položaja pedale kočnice, EGR ventil, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, lambda sonda, mjerač mase zraka, senzor bregaste osovine, električna instalacija motora, ECU centrala motora . Kada bi se napravila kompletna dijagnostika motora , točno bi se mogao otkriti kvar .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - MOTOR LAGANO VIBRIRA ?

Datum objave: 26.07.2012 17:29:49
Slika
PITANJE:

Postovani, Na VW-Passat 3c 2009 g. 1.9 77kw 55000km imam slijedeci problem, Kad postigne radnu temperaturu Lagano vibrira na leru ali ne uvijek, a najjace se primjeti nakon voznje po auto Cesti. U garantnom roku auto je bio 8 puta u ovlastenom servisu, gdje su mijenjani Kvacilo i zamasnik, Elementi ubrizgavanja, skidana kompletna ispusna grana sa Partikel Filterom itd…. Autodijagnostika ne pokazuje nikakvu nepravilnost. Nakon zadnjeg posjete Servisa mi je receno da za taj broblem jednostavno nemaju konkretno rijesenje vec sad moraju mijenjati dijelove dok ne eliminiraju kvar. Posto sam izgubio svaku nadu za uklanjane tih "vibracija" , htio bih cuti vase misljenje na tu Temu, koliko je to moguce ovim putem. Zvim u Inozemstvu i citao sam mnoge Forume, i moram reci da postoje tisuce Vozaca istog Modela s tim Problemom, gdje Covjek ima osjecaj da VW jednostavno ne zeli ili nezna ukloniti taj "KVAR".

ODGOVOR:

U model vozila kao što je Vaše uglavnom se ugrađuju motori 2,0 TDI PD i  2,0 TDI CR od  136 KS, 140 KS, 163 KS , 170 KS . Na tim motorima nema nikakvih skrivenih mana ili tvorničkih nedorećenosti . Mogu će je da na motoru kao što je u Vašem vozilu , postoje problemi koje ste i Vi spomenuli . U svojoj praksi se nisam s time susretao . Možda bi bilo dobro da s ovim problemom upoznate koncern VW u Wolfsburg , Deutschland .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - PUNO TROŠI I OSTANE BEZ SNAGE ?

Datum objave: 25.07.2012 20:48:50
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam Fiat Punta 1.2 8v 60 KS iz 2000, g, s oko 120.000 kilometara koji je do prije dva tjedna radio besprijekorno. Tog dana sam ulio 20 l goriva i sutradan primjetio (ne odmah) da nema uobičajnu snagu i agilnost. Iako je u leru radio ravnomjerno na 850 okr pri davanju gasa bi zacugao. Potrošnja mu je s uobičajnih 7 l skočila na skoro 10 a nije imao snagu kao prije. Pomislio sam na nečisto gorivo. Nakon par dana tih 20 l je bilo potrošeno skoro do samog kraja i na drugoj crpki sam ponovo ulio 20 l, ali problem je i dalje bio prisutan. Kako je bilo vrijeme za promjenu svih filtera, ulja... odveo sam ga u servis gdje je dobio i nove svjećice. Ali to nije riješilo kvar. Ponovo sam ga doveo sutradan s potrošnjom od skoro 10 l i predao serviseru koji ga je odmah spojio na dijagnostiku koja nije pokazala ništa. Sve je bilo kako i treba. Potom je resetirao trip comp. i s priključenom dijagnostikom odveo ga na skoro pola sata i prešao oko 25 km. Kad se vratio trip.comp je pokazivao uobičajnu potrošnju od 7 l. Dijagnostika je i dalje pokazivala da je sve po tvorničkim postavkama. Za svaki slučaj mi je sprejem za čišćenje očistio karburator (usis) iako je konstatirao da je prilično čist, ali neka. Nije mogao objasniti kako je auto odjednom postao normalan, računali smo na neku prolaznu mušičavost. Ja sav sretan odvezem auto i nastavim obavljati uobičajne dnevne obaveze, kad nakon 15-tak kilometara, u vožnji, iznenada štucne, smanji mu se snaga, a potrošnja momentalno skoči na skoro 10 l. Sve se vratilo na staro, a rješenje ne znam. Imate li vi kakav savjet? Odakle uopće početi? Zahvaljujem.

ODGOVOR:

Iz Vašeg opisa nije teško zaključiti da motor izgubi snagu i tada se automatski poveća potrošnja goriva , što je logično . Opčenito se može reći da je uzrok sustav za stvaranje iskre na svjećicama ili sustav elektronskog ubrizgavanja goriva . Kada se radi dijagnostika motora ipak treba poštivati redoslijed ispitivanja i najprije provjeriti mehaničko stanje motora  i moguće uzroke . Tek nakon toga mogu se ispitivati ostala dva sustava koja sam naveo . Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, mjerač mase zraka, lambda sonda, senzor tlaka u usisnom kolektoru, senzor temperature usisanog zraka, injektori ( injektor ) , regulator tlaka goriva, potenciomatar leptirastog ventila, bobina, kablovi, probijanje visokog napona, električna instalacija od motora, ECU centrala. Ponovo napominjem da se najprije provjeri mehanički sustav motora .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 XS - NEKOLIKO ČUDNIH GAŠENJA MOTORA ?

Datum objave: 25.07.2012 19:57:03
Slika
PITANJE:

Postovani, vozim Peugeot 206 1.4 xs, 2001.god 75ks i u proteklih mjesec ili mozda vise sam dozivio par neuobicajenih gasenja. Nedavno je na automobilu bio zamijenjen jedan injektor (izgorjele instalacije), dok ostale moram dati ocistiti...mozda vam bude od pomoci informacija. Nego, u par navrata nakon sto sam se zaustavio s autom (dakle nije u voznji bilo) prilikom gasenja je auto izveo nekakav duboki ton (nekakav kontrolni, ne iz masine) i u sve elektronicke komponente su se resetirale; radio, sat, putno racunalo..takoder nakon paljenja bih vidio kako paljenje unutarnjeg svijetla ili podizanjem prozora (el. podizaci) mi trepere prednja svijetla ili se jedno cak ugasi. Je li stvar u akumulatoru kako mi moj nestrucni unutarnji glas govori ili je problem ozbiljniji nego sto mislim?

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzroci mogu biti : električna instalacija i konektori ( pada napona ili kratkotrajni prekid napajanja ) , kutija s osiguračima i relejima  ( oksidirali kontakti , veliki prelazni otpori ) , akumulator, alternator, regulator napona . Nema druge nego krenuti redom i ispitati sve što sam spomenuo .

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,6 i. 16 V - NITKO NE ZNA ŠTA MU JE , POMOĆ ?

Datum objave: 23.07.2012 06:34:27
Slika
PITANJE:

Postovani! Molim Vas za pomoc jer neznam sta da radim. Bio sam kod bezbroj majstora i nitko nista nezna. Naime imam Fiat Stilo 1.6 16 v 2002. Godina. Prije nekih 6 mj. Se poceo gasit za vrijeme voznje i bacao je greske ASR faliure, alternator faliure, lose conection. Promjenio sam potenciometar,senzor bregaste, senzor donjeg kuta paljena,akumulator,zamjenio pozicije releja i sad to mi opet radi kad je motor hladan. Sta da radim a auto je preso samo 80000 km?

ODGOVOR:

Kada bi kvar na Vašem vozilu bilo jednostavno rješiti Vi bi već imali popravljeno vozilo . U ovom slučaju vozilom se treba baviti na profesionalan načina a to znači imati mogućnost ispitivanja svih komponenata , imati mogućnost ispitivanja prema električnoj shemi vozila . Moguće neispravnosti mogu biti razne i to : sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav elektronskog ubrizgavanja, sustav za upravljanje motorom . Ispitivanje treba započeti kada motor ne može upaliti . Tada se vrlo brzo može utvrditi da li ima iskre na svjećicama i ima li goriva na injektorima . Ako iskre na svjećicama nema , ispituju se svi dijelovi ovoga sustava ( bobina, kablovi, ulazni napon za bobinu, senzor radilice, električna instalacija , ECU centrala motora ) . Ako iskre na svjećicama ima ispituje se sustav elektronskog ubrizgavanja goriva ( tlak goriva, injektori, regulator tlaka , pojedini releji , ulazni napon na injektorima, pojedini senzori motora, električna instalacija motora, ECU centrala motora ) . Vi jednostavno trebate pronaći servis koji se može nositi s problemima koji trenutno postoje na Vašem vozilu .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - MOTOR OPET LOŠE RADI I NAKON ZAMJENE INJEKTORA

Datum objave: 22.07.2012 16:00:45
Slika
PITANJE:

Poštovani imam problem sa xsarom 1,4i 55kw 2000g.Naime automobil radi normalno dok se ne zagrije.Nakon pređenih cc 15km pali se lampica dijagnostike motora(titra) te motor radi na tri klipa(malo radi normalno malo na 3 klipa)U servis izbacuje grešku brizgalice 3.Zamjenjen je injektor ali problem ostao isti.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu nije dobro odrađena dijagnostika i defektaža . Moguće neispravnosti su : izostanak iskre na svjećicama, bobina, kablovi, ulazni napon od ECU centrale do injektora, mehaničko oštećenje ventila , klip-cilindar ( loša kompresija ) , ECU centrala motora . Potrebno je obaviti pojedinačno ispitivanje komponenata . U ovom slučaju najprije se ispituju mehanički uzroci motora  ( mehanički sustav motora ) .

na vrh Povratak na vrh

BMW 330 XD - LOŠE RADI NA LERU ?

Datum objave: 22.07.2012 10:51:56
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meić, vlasnik sam BMWa 330xd (E90 2006g), međutim, povremeno mi auto 'trese' u leru (osjećaj kao da ne rade svi cilindri...) nevažno bio auto hladan ili ugrijan. malo trese pa malo ne.. (npr. stanem na semafor - trese, odem na idući- ne trese) okretaji na motoru su u normali, auto dobro vuce niti trosi više..sve je ok. napominjem da je auto chipiran (na cca 270KS) + slini mi oko usisne grane. Unaprijed hvala! Pozdrav!

ODGOVOR:

Navesti ću moguće uzroke radi kojih motor loše radi na leru a to su : zrak u sustavu goriva, filteri, dize, ECT senzor temperature motora, EGR ventil, senzor radilice, senzor tlaka goriva na Rail-u, kontrolni ventil z atlak goriva, regulator količine goriva , visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora . Potrebno je ispitati sve što sam nabrojio.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA C 1,8 i. 16V - DIJAGNOSTIKA NE PRIKAZUJE NIKAKVE GREŠKE ?

Datum objave: 21.07.2012 10:52:08
Slika
PITANJE:

poštovani imam problem sa vectra c 1.8 16v 2002.g. auto zatrzava na manjim okretajima ,najčešće na približavanju raskrižju pa pnovnom kretanju. nakon stiskanja pedale gasa do poda krene normalno. zamjenjeni su filter goriva ,svječice itd. najgore je to što dijagnostika ne prikazuje nikakve greške a u vožnji nije moguće uhvatiti da pokaže nešto. savjetovali su mi blokiranje egr ventila ali isto je. hvala unaprijed !

ODGOVOR:

Nije problem u dijagnostici koju ste spomenuli nego u stručnosti osobe koja radi dijagnostiku i pronalazi kvar . Svaki kvar se može otkriti ako je čovjek stručan , ako ima potrebnu dokumentaciju za vozilo , ako ima servisnu logistiku . Moguće neispravnosti su ; filteri, nečisti injektori, nečist rezervoar, regulator tlaka goriva, MAP senzor, TPS senzor zaklopke snage, EGR ventil, ECT senzor,IAT senzor, EVAP ventil rezervoara, lambda sonda, mjerač mase zraka, loša iskra na svjećicama, kablovi, bobina, električna instalacija , mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 320 D - NE VUČE KAKO TREBA ?

Datum objave: 19.07.2012 06:58:19
Slika
PITANJE:

imam bmw e46 320 D. problem je do 3000 okrtaj ne vuče kako treba..i onda kad dođe do 3000 okretaja dalje normalno vuče ali ako ga spustim ispod 1000 okretaja onda je dalje slab sve do 3000 okretaj..možete mi reč što je problem?

ODGOVOR:

Točan uzrok se može navesti nakon pregleda i dijagnostike motora . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( začepljenje usinih kanala, turbine, ispušnog sustava ) , tlak turbine, sustav za regulaciju tlaka turbine, filteri, dize, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, EGR ventil, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, katalizator, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL COMBO - ŠTO URADITI, SVIJETLI LAMPICA ?

Datum objave: 18.07.2012 06:57:24
Slika
PITANJE:

Poštovani! Na Opel Combu kontrolno svijetlo katalizatora non stop svijetli. Ne trepće već svijetli. Opel Combo je na benzinski pogon. Molim odgovor i savjet što uraditi. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Ako imate mogućnost i znanje obavite kontrolu pojedinih dijelova koji mogu biti uzrok radi kojih se upalila navedena lampica. Ispitati treba slijedeće : tlak goriva, kablove, svjećice, filtere, injektore, lambda sondu, MAP senzor, EGR ventil, potenciometar leptirastog ventila, mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , senzor temperature motora, mjerač mase zraka, ECU centralu motora. Ako tu mogućnost nemate,  zatražite uslugu profesionalca .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - ODLUČIO SAM SAM OBAVITI POPRAVAK ?

Datum objave: 15.07.2012 09:53:41
Slika
PITANJE:

Fiat punto 1,2 54 kw Kada je motor hladan,ujutro prima gas linearno. Temperatura motora uvijek na 1/4,nikad veća. Kada se motor zagrije, povišeni broj okretaja do 3000 okr. ali ne uvijek i prilikom naglijeg dodavanja gasa motor zatrzava, kad popustim malo gas umiri se.Kada skroz polaganao dodajem gas sve ok. Mjesec dana prije, prilikom davanja kontakta pumpa stvara pomalo stenjući zvuk, ali je išao dobro do sad. -Zamjenjen novi termostat, temperatura ista na satu.Ventilator se normalno pali. -Svijećice nove.Inače vozilo u besprijekornom stanju i redovno servisirano,napravljen je nedavno veliki servis. -kablovi su također novi. -bobine s drugog vozila koje je potpuno ispravno.Problem s trzanjem na vrućem se nastavlja. -davač impulsa na radilici također, problem ostaje -filter goriva novi -nema greške na dijagnostici zanima me kako ispitati reg. tlaka goriva? Koji je optimalan tlak goriva? Kako ispitati senzor temp.? Bio sam po servisima ali valjda im se neda zamarati. volim pomalo raditi oko auta i odlučio sam se sam uz Vašu pomoć odkloniti kvar.Koji je idući potez???

ODGOVOR:

Za uspiješno defektirati kvar/kvarove koje ste naveli i otkloniti neispravnost , nije dovoljno amatersko znanje ia alat koji koristite za održavanje kućne vodovodne instalacije . U ovom slučau najprije Vam treba dvokanalni osciloskom , električni mjerni uređaj ( otpor, napon , struja ) , mototester, manometar za tlak goriva, analizator plinova , tehnička baza podataka ( mjerne veličine i karakteristike pojedinih senzora, davača , aktuatora ) . Tlak goriva mora biti 2,5 bara . Regulator tlaka goriva se ispituje preko tlaka goriva i na način da se upali kontakt i tada se prati pad tlaka goriva na manometru . Regulator mora držati tlak goriva 3 minute bez da nastane pad tlaka . Senzor temperature ECT se može ispitati preko kodova grešaka ili neposrednim mjerenjem otpora kod pojedinih temperatura . Vrijednosti otpora se trebaju kretati u slijedećim granicama : kod temperature 20°C otpor između pinova ECT senzora trebaju biti od 2000 - 3000 ohm-a , kod temperature 40°C treba biti 1000 - 1500 ohm-a , kod temperature 80°C otpor treba biti od 250 - 400 ohm-a . Na kraju želim reći da ne sumnjam u Vašu stručnost ali nisam siguran da ćete uspijeti.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i. 16V - NAKON ZAMJENE LAMBDA SONDE OPET NIJE DOBRO ?

Datum objave: 14.07.2012 19:04:57
Slika
PITANJE:

opel astra 1.6 16v god.2007 Poštovani, uplila mi se lampica "kontrola ispušnih plinova", što je pokazalo na testeru- greška na lambda sondi, zamjenjena i greška pobrisana.Tijekom probne vožnje lampica se opet upalila, natrag na tester i sada izbacuje grešku na jednom od injektora...prije ju nije pokazivalo. Isto tako bobina je mijenjana prije nekih 2 mjeseca jer je bila probila(pokazalo i na testeru) auto je nemirno radio i nije imao snage, sada normalno vuče tako da je taj problem uspješno riješen. molim vas savjet, jer dijelovi nisu jeftini. da li očistit injektore ili zamjena ili...

ODGOVOR:

Postoje brojni uzroci radi kojih se može paliti lampica kontrole motora ( Vi ste naveli kao ispušne plinove ) . Prije bilo kakvih zamijena dijelova , potrebno je točno utvrditi što je stvarno neispravno i tada obaviti potreban popravak . To nužno ne mora biti lambda sonda . Ostli mogući uzroci su : loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, propuštanje na usisnom kolektoru, bobina, nečisti injektori, filteri, regulator tlaka goriva, pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, zaklopka snage, EVAP ventil rezervoara, ECU centrala, mehaničko stanje motora . Kao što vidite bez stručnog pregleda vozila , ne može se dati jednostavan i jednoznačan odgovor .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - MIRIS ULJA I PLAVI DIM NA AUSPUHU ?

Datum objave: 13.07.2012 14:12:03
Slika
PITANJE:

Postovanje, velikom majstoru i gospodinu! Ovo iskazano postovanje nije poltronsko nego čisto iskreno jer stvarno treba imati i vremena i znanja i ljudskosti da se odgovori na svako pitanje pojedinacno i da odgovori svakome iako je vec takvih odgovora i pitanja istih bilo vec nekoliko puta ali vi ispostujete svako pitanje. Ja posjedujem VW PASAT 1,9 TDI, DI crveno, 74kw, 101 konj, 2002 godina, i procitao sam sav forum tj pitanja na 40 stranica na vasem portalu vezano za VW vozila, mozda sam i djelimicno nasao odgovor ali mislim da bih ipak opet trebao vase misljenje. Naime, auto posjedujem nekih 3 mjeseca i dobar poznanik mi je dovezao auto iz Njemacke. Imao sam malih problema sa protokomjerom vazduha koji je moj automehanicar otklonio, kojeg cijeniom i imam pozitivno misljenje o njemu sto je i dokazao dok sam odrzavao stari auto kod njega. Dalje prilikom voznje sam ustanovio da mi se pri malo otvorenoj voznji, znaci vece brzine, na zadnjem dijelu vozila pojavljuju masne tackice na zadnjoj sajbi i gepeku. Odlaskom kod mog mehanicara ustanovio je da je mjenjana turbina ili reparirana dok jos nije uvezen i da je prilikom kvara prve turbine doslo do prolaska odredjene kolicine ulja u ispusni sistem-auspuh i da ce mi trebati odredjen dio vremena i predjenih kilometara da se ulje izduva kroz auspuh. Sada je primjetno da ima manje tih masnih tackica na zadnjem dijelu ali prilikom voznje, otprilike 100 kilometara otvorene voznje u zadnje vreme mi se dogadja da mi se auspuh takoreci zapali odnosno da se pojavi plavicasto -bijeli dim u vecim kolicinama sa znatnim smradom paljevine ulja. Prilikom gasenja auta u tom slucaju jos neko se vrijeme vidi dim koji izlazi ispod auta znaci ne samo da izlazi iz auspuha i osjeca se paljevina ulja. Kad se malo auto ohladi 10 minuta vozim dalje bez problema. Interesuje me dali ce to ulje da vremenom nestane ili ce taj problem biti prisutan i dali je potrebno nesto drugo da se uradi ili eventualno pregleda. Vise savjeta i misljenja su uvek bolja od jednog... Pozdrav...

ODGOVOR:

Hvala na lijepim riječima kao i činjenici što ste prepoznali neizmjerno veliki rad i zalaganje u održavanju ove stranice ovakvom kakva jest .  Sve detalje koje ste naveli u vezi Vašega vozila upućuje na činjenicu da motor Vašega vozila i dalje troši ulje . Način potrošnje ulja može biti na slijedeći način : propuštanje iz motora , potrošnja ulja kroz ležajeve turbine, potrošnja ulja kroz vodilice ventila, potrošnja ulja kroz klipne prstenove motora . Vaše vozilo treba pregledati znalac. Nakon stručnog pregleda doći će se do spoznaje u kakvom stanju je motor i turbina .

na vrh Povratak na vrh