Danas je: 29.09.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA - TRI PITANJA

Datum objave: 21.03.2015 18:46:41
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam opel astru 1.7 td 99 godište 50 kw. Imam tri pitanja odnosno problema. 1. Kad volanom okrenem do kraja lijevo ili desno počne nešto zujati, ne jako ali se čuje. kad sam zadnji put pripremao auto za tehnički pogledao sam ga odozdo i svugdje je bio suh osim malo ulja kako reče majstor od volana ali da nije potrebno ništa raditi. 2.Kad dam kontakt upale se sve lampice koje se potom ugase. Nakon paljenja motora kratko se upali lampica ABS-a i gori jedno 5 sec. te se ugasi. dok lampica gori papučica kočnice je tvrda. 3. Kada pada kiša stakla se strašno magle. Filter kabine je suh i čist, vode na gumi ispod nogu vozača ima malo ali vjerojatno od mokrih cipela. inače ako me kiša zatekne u vožnji vode nema i tepisi nisu vlažni. pokušao sam lijevati vodu po vjetrobranu i ona ne ulazi unutra, pri pranju auta mini vošom auto također ostaje suh. motorić koji otvara i zatvara cirkulaciju zraka se uredno otvara i zatvara. U gepeku ispod rezervnog kotača imaju mislim tri otvora na podu i kako su čepovi bili probijeni ja sam stavio druge doduše ne iste ali sam isod čepova stavio gumene brtve i gepek je suh. Auto na krovu ima prozor i sve funkcionira kao kad sam ga kupio. Jedino što sam primjetio da je ona guma oko anene na krovu propala ali vlage tu nisam primjetio. Tekućinu za hlađenje auto ne gubi i nije je uopće potrebno nadolijevati. Ulje od kočnica mijenjam svake dvije godine i vidim da je zadnji put majstor nalio skoro punu posudicu. Postoji li mogućnost da je majstor pri promjeni filtera kabine okrenuo filter pa zrak izvana prolazi pokraj filtera tj brtvi na filteru. Molim vas da mi odgovorite i srdačnovas pozdravljam.

ODGOVOR:

1.Curenje ulja iz servo volana se mora riješiti, a ne zanemariti, treba napraviti servis zubne letve volana i tada će se riješiti curenje i zujanje.

2.Treba napraviti kompletnu dijagnostiku ABS, jer postoji neispravnost jer postoji neispravnost na hidraulici ili na hidroagregatu ABS-a.

3.Moguće je da su uzroci sve što ste rekli, međutim treba sistematskim ispitivanjem točno locirati i otkloniti uzrok.

na vrh Povratak na vrh

PASSAT 5 - KM SAT ČAS RADI,ČAS NE

Datum objave: 20.03.2015 17:48:30
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine Meic,imam passata 5+ 2004 godiste 1,9 96 kv problem sa kilometar satom sad radi sad neradi kada neradi pali mi se stalno bite tanken iritirajuci zvuk,sta vi mislite o cemu se radi i dali mogu ja pogledati prije majstora o cemu je rijec prsle godine kada su bile poplave prosao sam kroz veliku vodu znaci usla je malo u auto 3 cm mjenjao sam lezaj klime cuo se posle toga i komp dole ispod nogu je majstor vadio dok se auto nije osusilo skroz.Inace auti je tiptop sve radovne zamjene iskreno obozavam ga unaprijed zahvalan redovan citalac vaseg foruma

ODGOVOR:

Očistite sve električne kontakte i konektore i to na motoru i oko motora, očistite ploču sa osiguračima i relejima, izvadite kompletnu instrument ploču i očistite pažljivo sve kontakte i hladne lemove, očistite sve upravljačke module naročito one ispod tepiha.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,4 i. 16V

Datum objave: 03.03.2015 15:36:23
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem opel astru g 1.4 16V Z14XEP motor. Problem je sljedeći:kad se motor zagrije postaje jako bučan, zvuči kao dizel tj. ima zvuk klepetanja. Prije godinu dana na autu je mijenjan lanac zbog isto takvog zvuka. Auto je normalno radio do prije koja 3 tjedna kada se taj zvuk opet pojavio, a da bi stvar bila gora jučer mi je počela treperiti lampica za ulja. Lampica treperi samo kad je auto zagrijan i u leru, laganim pritiskom na gas ona se gasi. Ulja u autu ima dovoljno, auto ne troši kapi ulja, ulje je GM 5W30, auto normalnu vuče i ide kao i prvog dana. Molim Vas za savjet.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba provjeriti pritisak ulja i vidjeti zašto ga gubi,moguči kvarovi su začepljena usisna košara na uljnoj pumpi,začepljeni uljni kanali,uljna pumpa,leteči ležajevi,glavni ležajevi.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,4 HDI - pritisak ulja

Datum objave: 05.03.2015 15:05:50
Slika
PITANJE:

Vozim peugeot 307 1.4 HDI, posle predjenih 40ak kilometara, znaci vruc motor, upali mi se lampica za ulje i na displeju pokazuje "insufficient oil pressure", ugasim auto, upalim ga ponovo i nema nista.. kontrolisem nivo ulja, zamenio sam ulje i filter ali ne znam zasto mi se ovo pali? hvala.

ODGOVOR:

U tom trenutku kada se pali lampica ulja treba ga fizički izmjeriti pritisak,ako je pritisak dobar zamjenite indikator pritiska ulja,ako nije provjerite pumpu za ulje,usisnu košatu pumpe,filter ulja,glavne i leteče ležajeve na radilici.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1.8 i - PREVISOKI NAPON

Datum objave: 09.03.2015 16:16:09
Slika
PITANJE:

Nakon što je autoelektričar ustanovio na ford focusu 1,8 benzin 2002 godina da regulator napona prefilava akomulator ubrzo sam ga zamjenio..No prilikom vožnje sa takvim neispravnim reglerom (trajalo je nekoliko dana)auto je znao više puta se ugasiti i svijetliti crvena lampica od akomulatora..Sada nakon što je regler zamjenjen ponekad se pošto motor zadrhti upali crvena lampica ali se ne gasi,,Da li se to dešava zbog toga jer je kompjuter "upamtio" kvar Ako da kako se poništi ta greška ili kako se resitira ili je posrijedi nešto drugo..

ODGOVOR:

Ako motor zadrhti onda je prisutan kvar,samo brisanje neče popraviti situaciju,treba napraviti kompletnu dijagnostiku da se vidi što je stradalo zbog prevelikog napona,u nekim slučajevima strada ECU računalo.

na vrh Povratak na vrh

GOLF V 2.0TDI - GUBI ANTIFRIZ

Datum objave: 16.02.2015 21:37:37
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, molio bih vas za Vaše stručno mišljenje u vezi auta a radi se o golfu 5 140ks.Auto gubi antifriz i dalje nakon sto je nekoliko puta bio kod mehaničara. Sada su mi rekli da bih trebao promjeniti pumpu rashladnog sredstva pa bih vas molio Vaše mišljenje jer neznam šta da više radim.Unaprijed Vam se zahvaljujem.Lije pozdrav.

ODGOVOR:

Kako bi znali gdje motor vašeg vozila gubi rashladnu tekućinu potrebno je ispitati: propusnost cijevi rashladne tekućine, vodenu pumpu (propusnost), hladnjak motora, hladnjak ispušnih plinova. U koliko je sve od navedenoga ispravno postoji mogučnost propusnosti na brtvi glave motora, samoj glavi motora ili bloku motora. Radionica koja vrši kontrolu bi morala moći ispitati navedeno.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI PD-BIJELI DIM NA AUSPUHU

Datum objave: 28.02.2015 19:32:06
Slika
PITANJE:

Poštovani Gospodine Mejiću Imam golf 5 2007, godište, predjenih 239 000KM. Bijel dim na auspuhu kada dodam gas jos veći, odem kod majstora kaze gumice na diznama, zamijeni ih prodje 10mj, ponovno isto ja kod istog majstora kaze opet gumice i ne garantuje da će i toliko izdrzati jer diznu drzi jedan vijak koji navodno nakon toliko km vise nije dovoljan tj doslo do je blagog ostecenja i gumice se navodno brzo potrose propuste.Sta da radim moze li biti do kvaliteta dizni, da li postoji i koje bi bilo najkvalitetnije rijesenje. Ja sam iz Bosne i nije problem došao bi i do Vas ako imate klalitetno rijesenje. Veliko HVALA

ODGOVOR:

Kvalitetno rješenje je točno defektirati kvar,predložiti rješenje i kvalitetno obaviti potrebne radove. Najvjerojatnije treba skinuti glavu motora,obaviti potrebne radove na glavi motora,sve skupa složiti i dati garanciju na obavljene radove i ugrađene dijelove. Predviđeno vrijeme popravka je 3-5 dana. Cijena se može znati nakon točne defektaže motora. Ako želite mi se možemo baviti vašim vozilom.

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA YARIS 1.3i - lampica P/S

Datum objave: 25.02.2015 23:23:25
Slika
PITANJE:

Poštovani imam Toyotu Yaris 1.3 benzin. 2008.godiste. Kada palim auto pojavi mi se lampica P/S i ugasi se odmah. Da li znate do cega moze biti?

ODGOVOR:

Poštovani,

normalno je da se nakon paljenja sve kontrolne lampice ugase. Lampica P/S znači - Electric power steering sistem warning.

 
 
na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1.0i - CRNO DIMI

Datum objave: 25.02.2015 23:12:26
Slika
PITANJE:

Imam Vw Polo 1.0i 33kw, problemi su sljedeci: kada je hladan baca crni dim i čađ iz auspuha i taj dim ima jaki miris po gorivu,a kada se ugrije nista ne dimi, nekada mu čok odradi nekada ne pa kada trebam stati na semaforu moram drzati gas da ne crkne, a zna se desiti da vec na drugom semaforu radi normalno? Nisam ni sam vise pametan sta da radim a niti majstori koji su ga popravljali nista nisu napravili opet sve isto.

ODGOVOR:

Poštovani,

mogući nedostaci su: filter za zrak, usisni sustav zraka/vakumski (curi/blokiran), senzor temperature motora, regulacija tlaka goriva, davač položaja papučice gasa, kntrolna jedinica zaklopke, dizne, davač protoka mase zraka, senzor temperature usisanog zraka, lambda sonda, električna instalacija i ECU centrala. Potrebno je izvršiti kontrolu svih navedenih komponenata kako bi utvrdili točan uzrok navedene greške.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 i. 16V -TEŠKO PALI

Datum objave: 25.02.2015 15:46:23
Slika
PITANJE:

Imam Ford Eskort 6 1.6 16v Tesko pali, tek iz 5-6 verglanja, i kada upali moram mu drzati mali gas inace se gasi, tako neko vreme dok spusti sauh... Kad zagreje onda drzi ler gas visoko, iznad 1500 obrtaja retko kada se desava da padne na 900, ali bas retko, motor je dobar, mirno radi skoro da se necuje... Na pun gas trokira, ne prima lepo... Unapred hvala na pomoci!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu moguče neispravnosti su:pritisak goriva(pumpa za gorivo,regulator pritiska,filter goriva),senzor pološaja radilice,senzor položaja bregaste,senzor temperature motora,senzor protoka zraka,ventil za kontrolu zraka u praznom hodu,injektori,električna instalacija,ECU računalo motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT FLUENCE 1,6 - HLADAN MOTOR SE JEDAN PUT UGASI?

Datum objave: 28.02.2015 18:49:01
Slika
PITANJE:

imam renault fluence 1.6 16v 2012g . Imam problem ujutro kad je temperatura ispod nule,kad ga upalim on se odmah ugasi,te ga drugi put upalim sve normalno radi i tako svaki put ujutro kad je temperatura ispod nule. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su:senzor radilice,pad napona na sekundarnoj strani bobine,lošija iskra na svjećicama,kratkotrajni prekid iskre na svjećicama,senzor tlaka zraka,pojedini konektori motora (povećani prelazni otpor),ploča sa osiguračima i relejima,regulator tlaka goriva,nečisti injektori, ostale netipične neispravnosti

na vrh Povratak na vrh

ALFA 156 2.0JTS - "LER GAS"

Datum objave: 22.02.2015 11:47:31
Slika
PITANJE:

Postovani! Posjedujem Alfu Romeo 156 2.0 jts 2004g. 140000km iz uvoza. Imam problem sa ler gasom, kad je hladan, radi ok, cim se vrati "cok" odnosno nakon cca min. rada, kad se pocnu padat okretaji i kad je zagrijan, desava se da pocne trzati, kazaljka stoji mirno na 850 okretaja, a svaki puta kad trzne ona se pomakne za (1-2mm), znaci padnu okretaji malo - vidi se na kazaljci.Na auspuhu se takodjer osjeti kako dim trza, a i osjeti se gorivo na leru, u vecim okretajima - ne. Trosi cca 1 litru na 1000 km ulja (selenia 10-60). Ide normalno,trosi normalno, ne cuka i ne trza osim na leru. Promjenjene sonde, svjecice, dvije bobine,termostat vode. Pregledana klapna,konektori ocisceni, maf mislim da je uredu. Jednostavno se nekad zna i umirit ba leru,kao da je iz ducana, pa onda ponovo pocne trzati. Na okretajina nema trzanja, samo ler. Pitanje je , zasto se desava trzanje?hvala

ODGOVOR:

Poštovana,

svakako bi trebalo provjeriti opće stanje motora (mjerenje kompresije, propuštanje) obzieom da je potrošnja ulja nešto veća nego što bi trebalo. Osim navedenih stvari koje ste zamijenili mogući uzroci mogu biti: injektori (po potrebi se mogu čistiti ili zamijeniti u koliko je potrebno), usisni sustav zraka/vakumski sustav curi, tlak goriva, stanje fitera za gorivo, pumpa za gorivo, EVAP filter, davač protoka mase zraka, senzor temperature motora, davač položaja papučice gasa, kontrolna jedinica zaklopke, električna instalacija motora i ECU centrala. Za točan uzrok navedenog problema potrebno je izvršiti detaljan pregled svih navedenih komponenti.

na vrh Povratak na vrh

GOLF IV 2,0 i- UPALI PA SE UGASI

Datum objave: 20.02.2015 15:22:38
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam golf 4 2.0 benzin. U njemu je ugradjen stag-ov sekvent plin. Problem koji se meni desava je, kada je auto hladno upali i nakon 2-3 sekunde se ugasi.auto sam kupio skoro i to mi se desavalo i prije nego sam ugradio plin.auto drugi put normalno pali inemam nikakvih problema. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Kod Vašeg vozila treba provjeriti sljedeće: tlak goriva,injektore,senzor temperature motora,senzor temperature zraka,mjerač protoka zraka,senzor položaja zaklopke,motorič minimuma,električna instalacija,imobilajzer,ECU racunalo.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320i - BIJELI DIM IZ AUSPUHA

Datum objave: 22.02.2015 11:28:31
Slika
PITANJE:

Poštovanje, nedavno sam kupio bmw e46 2.0i karavan 2001 g. Ujutro kada ga upalim zadimi bijelo plakati dim na desetak sekundi i upalu žutu lampicu za grešku, nakon toga cijeli dan pali i vozi normalno ne dimi u vožnji niti kada stoji u leru na semaforima, samo kada stoji desetak sati onda kada upalim zadimi desetak sekundi Hvala na vašem vremenu

ODGOVOR:

Poštovani,

žuta lampica ne mora nužno biti povezana sa bjelim dimom iz ispušnog sustava. Najčešći uzroci bijelog dima mogu biti kratke vožnje usljed kojih se može kondenzirati voda u ispušnom sustavu. Propuštanje rashladne tekućine u motor i samom time u ispušni sustav može uzrokovati bijeli dim. Kod visoke teperature koja se stvara izgaranjem goriva tj. radom motora voda se pretvara u vodenu paru te se manifestira kao bijeli dim na kraju ispušnog sustava. Za detektiranje zbog čega se pali žuta lampica potrebno je naraviti dijagnostiku motora te definirati točan uzrok. U koliko ne postoji propuštanje rashladne tekućine vjerojatni česti uzrok je kondenzat pogotovo dok je vozilo hladno.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 270 CDI AUTOMATIC - KOJI JE TO KVAR ?

Datum objave: 05.02.2015 14:35:29
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meić ! Javljam Vam se sa sljedećim problemom ,jer ga nijedan majstor do sada nije uspio rješiti ( MB SERVISU ) Naime ,radi se o sljedećem. Imam MB C KLASU 270 CDI 170 KS 2004.G AUTOMATIC . AUTO JE KUPLJEN SA 140 000 KM , A SADA IMA 190 000 . INAČE AUTO IDE SUPER , ALI SE PRI MALOJ BRZINI 20-40 km/h ZNAO UGASITI, A NA LERU ISTO TAKO PONEKAD ZNA OSCILIRATI KAO DA ĆE SE UGASITI ,ALI SE IPAK NE GASI. ISTI TAKO U SAMOJ VOŽNJI SE PRI NEKOJ KONSTATNOJ BRZINI I ISTOM PRITISKOM GASA ,AUTO KAO DA MALO PRIGUŠI PA KRENE . PRI POKUŠAVANJU OTKLANJANJA NAVEDENIH PROBLEMA , PRVO SU MI U MB SERVISU U ZADRU ZAMJENILI EGR VENTIL ( 2,800 kn) DA TREBA PROVJERITI INJEKTORE . NJIH SAM PREKONTROLIRAO U BOSCH SERVISU PURIĆ U SAMOBORU ( 2 SU ZAMJENJENA ) UZ PREPORUKU DA BI TREBALO ZAMJENITI I REGULATOR TLAKA , ŠTO JE TAKOĐER ZAMJENJENO (2.700 kn) DAKLE , NAKON SVEGA NAVEDENOG SITUACIJA NEŠTO RJEĐA ,ALI IPAK SE I DALJE DEŠAVA . INAĆE NA DIJAGNOSTICI NE IZBACUJE NIKAKVU GREŠKU. ZNAM DA NA OVAJ NAČIN NEMOŽETE RJEŠITI PROBLEM , ALI MOŽDA MOŽETE SUGERIRATI NEŠTO. SPREMAN SAM SE I DO VAS ZALETITI DA VI SVE TO POGLEDATE. NAJVEĆI JE PROBLEM ŠTO KVAR NIJE KONSTANTAN NEGO SE DEŠAVA POVREMENO, PA AUTO NE ULJEVA SIGURNOST . U NADI I IŠĆEKIVANJU VAŠEG ODGOVORA ,SRDAČNO VAS POZDRAVLJAM. Eugen Rebernišak, Novalja. 098 239 172

ODGOVOR:

Poštovani, razumio sam sve detalje u vezi problema koje imate s vozilom . Osnovni princip dijagnostike kvarova na vozilu je da se raznim vrstama i metodama ispitivanja ispitivanja, najprije otkrije i defektira kvar a zatim da se obavi potreban popravak. Dijagnostika je najzahtijevniji dio aktivnosti u autoservisnoj djelatnosti . Nekada postupak dijagnostike traje kratko ,nekada duže a nekada to traje danima . Najlakše je otkriti kvar kada je on stalno prisutan i kada postoje opči simptomi kvara . Međutim postoje kvarovi i takve vrste koji se javljaju smo povremeno . Zbog ovakve vrste kvarova mnogi servisi bi bili vrlo sretni da im takvo vozilo nikada ne dođe u servis . Razlog za to je dugotrajnost ispitivanja, složenost ispitivanja, pomisao da se kvar možda neće otkriti , nemogućnost naplate takvog ispitivanja ( obzirom na složenost i vremensko trajanje ) . Prošle godine sam imao slučaj da sam jedno vozilo imao na ispitivanju radi gašenja motora koje se događalo jednom dnevno . Kada se motor ugasio isti se mogao upaliti nakon 5 sekundi i dalje je vozio normalno . To vozilo sam imao na testiranju 15 dana ( uzrok je bio u električnoj instalaciji što sam na kraju i riješio ) . Sada bi se vratio na Vaš problem . Servisi u kojima ste bili su točno defektirali neispravnosti koje su bile evidentne . U Zadru su zamijenili EGR ventil i to je u redu . U Samoboru su pregledali dize , zamijenili neispravne a ove druge ispitali , u nekom trećem servisu su zamijenili neispravan regulator tlaka goriva na Rail-u što je također u redu . Sve te neispravnosti su se mogle otkriti uobičajenim ispitivanjem ( kompjutorska dijagnostika, pojedinačno ispitivanje komponenata ) . Sada je ostala još neispravnost koju ste Vi opisali i koja se pojavljuje povremeno a bez nekog traga, pomoću kojega bi se mogao defektirati kvar uobičajenim postupkom dijagnostike i testiranja . Za ovakve neispravnosti potrebno je raditi pojedina ispitivanja na osnovu pretpostavki , koristiti sve moguće metode i sredstva, biti spreman da to može potrajati , biti spreman ne eventualni neuspijeh . Na kraju bez obveza, mogu jedino reči da se mogu baviti Vašim vozilom u najboljoj namjeri . 

na vrh Povratak na vrh

BMW 316 i. - NA DIJAGNOSTICI NE PRIKAZUJE GREŠKU ?

Datum objave: 30.01.2015 12:18:53
Slika
PITANJE:

Poštovani Posjedujem BMW E46 N42 316i 1,8 85kW proizveden 10/2002 sa 170000km. Moj problem je slijedeći: Vozilo je bilo u BMW servisu i na dijagnostici ne prikazuje nikakvu grešku, a auto ne radi dobro.Kad se zagrije i kad se kreće npr sa semafora pri normalnom kretanju vozilo zatrokira kao da ima slab odaziv na papučicu gasa, a kad se polakše dodaje gas onda bnema problema. Provjerio sam MAF senzor (oprao ga brake cleanerom) kao i throtle body. Pokušao sam sa eliminacijom senzora te sam iskopčao MAP senzor i sad nemam problema kad je vozilo zagrijano i kad krećem sa semafora tj. iz 1. brzine. Problem je kod starta motora dok je hladan (nemirno radi cca 4-5 sec) i kao da je malo tromiji. Vouilo je bili u BMW servisu i radena je faza bregastih, promijenjen je valvetronic motorić, stavljen novi MAP senzor. Već 3 mjeseca ne mogu otkriti kvar te molim Vaš savjet i moguće smjernice za otklanjanje kvara. Lp

ODGOVOR:

Kvar se može otkriti sistematskim ispitivanjem pojedinih dijelova sustava . Redoslijed ispitivanja je slijedeći : mehanički sustav motora, sustav dobave goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav za upravljenje motorom. Kada se obavi stručno ispitivanje svih dijelova navedenih sustava sigurno se može znati što je neispravno i cijena popravka . Mislim da nema koristi ako bih Vam sada nabrojio tridesetak i više mogućih neispravnosti . Nabrojiti ću što se ispituje na mehaničkom sustavu motora a to su : faza, kompresija, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru, začepljenja na usinim kanalima, vodilice ventila ( zaključak da li su istrošene ili nisu ) . Nakon ovoga na sličan način ispituju se i ostali sustavi . Kod sustava goriva najprije se mjeri tlak goriva i količina goriva na injektorima. I tako to ide dalje sve dok se ne otkrije neispravnost . Na žalost nekada složenost kvara prelazi stručne i objektivne mogućnosti pojsdinih servisa . 

na vrh Povratak na vrh

SEAT ALTEA 1,9 TDI PD - NE RADI GRIJANJE ?

Datum objave: 30.01.2015 11:41:57
Slika
PITANJE:

Poštovani, Vozim Seat Alteu 1.9 TDI iz 2005. godine. Do sada nisam imao nekih problema, ali ovo ljeto prilikom vožnje i upaljene klime nakon otprilike 1 sata vožnje ventilacija kabine je jednostavno stala. Na ispušnicima ventilacije osjeti se hladan zrak, ali ništa je ne gura ne ventilira. Otišao sam u servis i nakon toga su mi rekli da je neka žičica bila odspojena i da ce sve biti sada u redu. Kako je to bilo pri kraju ljeta, i nisam nigdje dulje putovao mislio sam da je problem rješen. Ove zime prije desetak dana krenio sam za Zagreb. Prošavši tunel Sv.Roko znači otprilike opet oko jednog sata vožnje, i sa upaljenim grijanjem (auto/econ) bez klime dolazi do istog problema. Sada topli zrak se osjeti da izlazi ali ga ništa ne gura, tako da temperatura u kabini pada kao da se vozite Likom bez grijanja. Nakon stajanja na pumpi oko 15 minuta sve ponovno radi, da bi opet za oko jedan sat ili manje ventilacija stala. Moje laičko mišljenje je da ventilator kabine ne radi dobro ili ga neki senzor ugasi kad se dobro zagrije motor. Ako vi imate neko drugo mišljenje od unaprijed Vam se zahvaljujem. Lijep pozdrav Igor

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su : elektronski modul za regulaciju elektromotora ventilatora, upravljačka elektronska ploča sustava grijanje /hlađenje, električna instalacija , BSI kompjutor komforne elektronike. Omogućite servisu da ima mogućnost dužeg ispitivanja i da po potrebi u završnoj kontroli napravi dužu probnu vožnju te na taj način kvalitetno ispita ispravnost sustava grijanja .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO LANOS 1,3 i. - PUT DO RJEŠENJA PROBLEMA ?

Datum objave: 28.01.2015 12:46:07
Slika
PITANJE:

Zahvaljujem vam na prilici kojom mogu uštedjeti koji bespotrebni kilometar vožnje ili hodanja, te pravim i pravovremenim stručnim savjetom vjerujem i koju kunu. Posjedujem Daewoo Lanos 1300ccm iz 1999g.sa 190000km. Molim vaš savjet i redosljed radnji za put do rješenja problema. Pali se žuta lampica upozorenja koja pretpostavljam upućuje na kontrolu rada motora-izgaranja(u ikonici na kontr.tabli skroz lijevo piše CHECK). Motor se ne gasi, ali nemirno radi dok se ne zagrije (tada i normalno vuče). Lampica se upali tek na pola radne temp.i više se ne gasi. Pokušao sam cca5km voziti na višljim okretajima, ne bih li ev.propuhao čađ, jer uglavnom vozim po gradu, no bez učinka. Simptomi su već bili slični kada je bilo potrebno promijeniti svijećice i visokonap.kablove, samo što su tada rad motora i snaga bili nestabilni bez obzira na radnu temp. Lambda sonda i katalizator do sada nisu mijenjani.Ako nije problem rado bih znao njihovu cijenu. Centralna brava(malo je bolje nakon špricanja sa WD40)ne djeluje dobro na sva vrata kada je kišno vrijeme. Zahvaljujem vam na odgovoru i želim vam poslovni uspjeh u 2015. Bojan

ODGOVOR:

Postoje četiri osnovna uzroka zbog kojih se može paliti kontrolna lampica motora a to su : mehaničko stanje motora, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav za upravljanje motorom . kada se radi dijagnostika onda se uvijek započinje ispitivanje od mehaničkog sustava motora i tako dalje kako sam naveo . Navesti ću i moguće neispravnosti po logičnom redoslijedu ; faza motora, kompresija, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, MAP senzor, VAF senzor, IAT senzor, TPS senzor, lambda sonda, svjećice, kablovi, bobina, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. 16V - NEMA PRAVOG MAJSTORA ?

Datum objave: 26.01.2015 09:10:08
Slika
PITANJE:

Pozdrav,posjedujem clio III 1.2 16v iz 2009god.Problem je u tome sto automobil na leru normalno radi a u vožnji proizvodi neki zvuk kao da radi na 3 cilindra.Dosta se kuzim u aute posto se bavim sa uvozom ali ocigledno u Zadru pravog majstora nigdje.Prvi put spoje automobil na kompj.te im izbaci gresku nekog strucnog naziva i oni to pobrisu tako da sad nitko ne zna sto je u pitanju.Promjenjena je bobina i kablovi,svjecice,protocnik zraka,dizne su ociscenje, i na kraju opet isto.Posto se bavim sa uvozom imao sam par komada clia i twinga sa ovim motorom ali nikad ovakav zvuk se nije pojavljivao.Sad mi je zadnje receno da mogu probati napraviti remap na centrali u sto ja sumnjam da ce valjati.Zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

U ovom slučaju Vam nitko na daljinu na može dati precizan i točan odgovor . Međutim neposrednim uvidom na vozilu i pojedinačnim ispitivanjem pojedinih dijelova i sklopova može se točno defektirati kvar i navesti cijena popravka. Dijagnostika treba obuhvatiti slijedeća ispitivanja : mehanički sustav motora, sustav dobave goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav za upravljanje motorom . Za ovakvu dijagnostiku nije dovoljan dijagnostički kompjutor .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. - ULJE U RASHLADNOM SUSTAVU ?

Datum objave: 26.01.2015 08:47:24
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meiču, radi se o renault twingu 1.2 97 god obični, prije par dana na njemu mi se desi slijedece: na jednoj kracoj relaciji voznje skuzio sam da mi grijanje prestalo radit, pomislio sam da se radi o grešci malog kilera ili o dovodno-odvodnim crijevima s njega i tako stanem ugasim auto i pogledam kad vidim da mi iz ekspanziske posude slini rijetka emulzija ulja i vode, pogledam mjerač ulja i vidim da mi fali pola ulja cca 2L, kako sam bio blizu kuce tako sam se odvezao(nije ostao bez ulja). sutradan pitam jednog majstora i kaze mi da je otišao dihtung glave kako sam i sam mislio. kupim novi dihtung (170 kn) dam izbrusit glavu sastavi to majstor (zategnuo glavu na 5.5-6kg) kupio sredstvo za ispiranje sistema, ispro sistem kupio kvalitetnije ulje (5w-40),novi antifriz sve to nalio i motor radi fino i sve ali nakon svega toga on meni radi isto! Dali je moguce da na nekom drugom mjestu propušta ulje u vodu? s obzirom da mi se motor nikad nije pregrijavao niti ga opcenito vozim u velikim obrtajima, više penzionerski. kod mene je oko 8 god, molim vas savijet!

ODGOVOR:

Moguće je da niste dobro isprali rashladni sustav . Nakada je potrebno i nekoliko puta isprati sustav. Ostale moguće neispravnosti su : puknuće gleve motora, brtva glave, neravan blok motora.

na vrh Povratak na vrh