Danas je: 05.03.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FIAT PUNTO - GASI SE TIJEKOM VOŽNJE ?

Datum objave: 08.11.2013 18:47:43
Slika
PITANJE:

Postovanje! Imam Fiat Punto 2002 god.,problem je to da se gasi tokom voznje,bez obzira jel vozim sporo ili brzo,kad se ugasi tek nakon 5-10 min ga mogu upaliti kao da nista nije bilo. Na dijagnostici nista ne pokazuje,kao da je sve u redu. U pocetku je pokazivao CODE kljuca,a sada nista ne pokazuje. Promjenio sam senzor radilice,originalni je skroz otisao,ali sam stavio senzor od Punta 96.godiste. Sad sve dobro radi jedino sto se gasi tokom voznje. Imam osjecaj da se cesce gasi kada kocim s motorom,ali u biti nema nekih pravila. Promjenio sam zupcasti remen,stari je preskocio za 2 zuba,ali se nista nije pomotalo,sve je u redu. Nakon sto sam promjenio zupcasti remen,poceo se gasiti tokom voznje. Dali je moguce da ima neke razlike u senzoru radilice od starije linije,ili je to isto? Unaprijed hvala na odgovoru! S postovanjem...

ODGOVOR:

Kada postavljate ovakva pitanja onda trebate zanti da treba navesti sve podatke o motoru . Nisam toliko vidovit da bih znao koji je motor u Vašemu vozilu . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na ventilima, podešenost ventila, propuštanje na usinom kolektoru ) , sustav ubrizgavanja ( filteri, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, niski tlak goriva, aktuator minimuma, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, potenciometar leptirastog ventila, mjerač mase zraka, senzor radilice ) , sustav paljenja ( kablovi, bobina, ulazni napon u bobinu, ECU centrala motora ) . Sve navedeno treba ispitati i tada će se otkriti sve neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. 16V - POVEĆALA SE POTROŠNJA ULJA ?

Datum objave: 08.11.2013 07:10:39
Slika
PITANJE:

Postovani, posjedujem clio II 1.2 16V, 2004 god sa 92500km. Prijemjetio sam u zadnjih par mjeseci povecanu potrosnju motornog ulja. Koristim elf 10W40. Auto je do nedavno trosio oko 1deci na 10000km, a sada sam primjetio da potrosi oko 1-2 deci na samo 1000 km. U meduvremenu ulju nije mjenjana gradacija ulja niti proizvodac. Relacije voznje su iste i auto vozim samo ja. Prijatelji vele da su mozda otisle gumice ventila il cak karike. Meni je to sve cudno jer je auto poceo trositi ulje skoro preko noci,a do sada ga skoro nije trosio uopce. Molim Vas za savjet sto napraviti i sto prvo prekontrolirati. Unaprijed zahvalan, Ivica Šerlija

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je još uvijek u granicama normale . Potrošnja ulja se u ovom slučaju može povećati samo na dva načina i to kroz vodilice ventila ili kroz klipne prstenove. U većini slučajeva uzrok su istrošenje na vodilicama i brtve na vodilicama ventila. Uz to treba naglasiti da motor troši uvijek više ulja kada je u motoru staro ( dotrajalo ) ulje . Ova potrošnja bi se mogla smanjiti i upotrebom Ceramic tretmana . O tome možete više pročitati na mojoj stranici .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI COUPE 1,6 i. - ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 07.11.2013 17:04:00
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Hyundai Coupe 1.6, 2000. godište. Na motoru je napravljena generalka pred nekih 2 godine ali je otada pređeno vrlo malo, cirka 5000 km. Imam problem kod paljenja nakon duljeg stajanja, u početku od nekoliko dana, a u posljednje vrijeme i već nakon samo jedne noći. Također u početku je taj problem bio izražen samo kod hladnog vremena međutim sada je i u ljetnim mjesecima, dakle neovisno o toploj vanjskoj temperaturi. Tek kada se problem pojavio reagirao bi i upalio nakon jednog-dva do tri pokušaja, rijetko više, međutim u zadnje vrijeme događa se da ga po 15ak minuta uzalud pokušavam upaliti. Prije 4 mjeseca bio je na redovnom servisu i napomenut je taj problem međutim rečeno mi je da kompjuter nije ništa pokazao. Neposredno prije nego upali dogodi se da malo kao "zašteka" kod verglanja kao kod prijašnjih auta koji su imali razvodnik namješeten na ranije paljenje. Tada upali i iz auspuha izađe dosta crnog dima. Poslije toga kada jednom upali ostatak dana pali normalno i nakon stajanja, do ujutro nakon noći. Auto živo vergla, baterija i alnaser su dobri i čujem pumpu goriva da radi.

ODGOVOR:

Uzrok otežanog paljenja sigurno postoji samo ga treba znati otkriti i otkloniti . Moguće neispravnosti su ; pad napona na pojedini dijelovima električne instalacije motora, ploča s osiguračima i relejima, niski tlak goriva, injektori, regulator tlaka goriva, senzor temperature motora, IAC ventil minimuma, loša iskra na svjećicama, bobina, senzor radilice, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDDI - PROBLEMI NAKON ZAMJENE TURBINE ?

Datum objave: 06.11.2013 11:51:02
Slika
PITANJE:

Postovani ! Vlasnik sam ford mondea 2.0 TDDi 2002 g. 85kw... Na nekih 212000 je mjenjan turbo (stari puknuo iza kompresijskog djela) kako su u servisu objasnili vjerovatno je neka necistoca blokirala lopatice .. Problem se javio nakon ugradnje nove turbine (komplet novo balansirano srce "melett"),, znaci sljedece jutro nakon preuzimanja auta iz sluzbenog servisa koji je vrsio ugradnju - primjetio sam da dok je hladan trza i to tako da se cijeli auto trese , kod paljenja izbaci malo plavkastog dima a sve to prestane nakon 600-700 metara voznje .. Porasla je potrosnja sa ustaljenih 7.5 na nekih 9 l na 100 km. i kao da malo slabije vuce Auto ujutro pali dobro ali primjeto sam da kao da jedan od cilindara ne "uhvati" odmah i kao da malo trzne (topal pali dobro ) iako se nikad nije desilo da ne upali prakticno odmah cak i sa tim trzajem.. Molim vas za vase misljenje i savjete .. Veliki pozdrav iz Rijeke

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba napraviti razgraničenje između neravnomjernog rada motora ( trzanja ) , povećane potrošnje i slabijeg ubrzanja . Uzroci trzanja mogu biti pojedini senzori motora, EGR ventil, diza, zrak u sustavu goriva, lošija kompresija na jednom od cilindara. Uzroci slabijeg ubrzanja i veće potrošnje mogu biti ; niski tlak turbine, sustav za regulaciju turbine, začepljenje na usisnom kolektoru, začepljenje na ispušnom sustavu . Sve navedeno treba pregledati i otkriti neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 i. - PUKAO MI JE ZUPČASTI REMEN ?

Datum objave: 06.11.2013 08:37:48
Slika
PITANJE:

Imam forda escorta 1.6 benzin plin puko mi je zupcasti remen automehanicar je promjenio 2 ventila i jedan klip i naravno remen sada mi se desaje auto mi trza u voznji kako na plinu tako i na benzinu otiso sam izmjerio kompresiju u jednom klipu ured nikako nemam kompresije sta da radim sta je vase misljenje svjecice su uzete nove boschove i kablovi silikonski pa me zanima vase misljenje sta da radim Hvala

ODGOVOR:

Ako na jednom cilindru nema kompresije onda je logično da motor trza i da nema snage. Defektirajte uzrok i obavite potreban popravak . Moguće neispravnosti su : propuštanje na ventilima, propuštanje na klipnim prstenima, deformacija klipnjače . Ovaj posao povjerite stručnjaku a ne amateru .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 1,5 i. - MOTOR TRZA I PREKIDA ?

Datum objave: 05.11.2013 15:08:11
Slika
PITANJE:

Poštovani, Mazda 323 1.5 benzin, 1999. god sa prijeđenih 287000 km. U posljednje vrijeme u vožnji pri nižim obrtajima ( 2000 do 2500 ) prilikom dodavanja gasa trza, a kad se obrtaji povećaju iznad 2500, radi bez problema. Na tim nižim obrtajima također radi normalno ako se posve lagano dodaje gas. I odziv na gas je slab do postizanja, odn. slabo vuče, do cca 2500 o/min. Također se pri opterećenju ( uzbrdice ) na navedenim okretajima čuje zvuk nalik tupoj zvonjavi iz motora. U leru normalno radi kao i pri dodavanju gasa bez opterećenja. I još kod cca 3000 o/min, kod ubrzanja na trenutak, jedva primjetno, trzne, a onda dalje nastavi ubrzavati. Savjetovali su mi od promjene filtera goriva pa do rada na ventilima.

ODGOVOR:

Logično bi bilo da ne radite ništa dok ne obavite dijagnostiku motora. Nakon toga ćete točno znati što je sve neispravno . Moguće neispravnosti su ; mehaničko stanje motora , pojedini senzori motora, lambda sonda, mjerač mase zraka, injektori, tlak goriva, regulator tlaka goriva, loša iskra na svjećicama, bobina, električna instalacija.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 TDI PD - NEMA UBRZANJA ?

Datum objave: 03.11.2013 18:51:35
Slika
PITANJE:

Imam Škodu Fabiju 1.4 tdi, karavan, ambiente, 2010. Godina, 3. Mjesec, prešla 125 000 km. Primjetio sam da mi tijekom vožnje auto jednostavno ne ide, u 5 brzini najbrže 120 km. Kada ga palim i krećem u prvoj brzini i doda se gas, osjeti sa kako povuće,pali se turbina i tako kod svake brzine a onda se ćuje nekakvi limeni zvuk, kao probušen auspuh i nema više ubrzanja i ne može povući. Kao da ju nešto zaguši. Kao da se ne pali turbina a na displayu se ne pale nikakve lampice, sve ok??? Da li ste već imali takav slućaj i što bi to bilo. Hvala i lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogu dati nakon dijagnostike motora . Sada ću nabrojiti što sve mogu biti uzroci zbog kojih motor nema potrebnu snagu i ubrzanje a to su : filteri, nečist rezervoar, senzor pedale gasa, EGR ventil, mjerač mase zraka, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, senzor radilice, začepljenje na usinom kolektoru, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, niski tlak turbine, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN JUMPER 2,2 HDI - POVREMENO NEMA ODAZIV NA GAS ?

Datum objave: 31.10.2013 08:36:43
Slika
PITANJE:

Postovani! Imam teretno vozilo, citroen jumper 2.2hdi, 120ks, 2006., godina. Nakon svih vecih popravaka nakon kupnje istog, 4 nove dizne, EGR ventil, senzor temperature motora i sl., poco se nedavno pojavljivati problem prilikom voznje, da jednostavno vozilo nema pravovremeni odziv na pritisak papucice gasa. Naime kada se prebacuju brzine i lagano dodaje gad sve jos donekle radi kako treba, no izmjenom brzine u visi stupanj i naglim pritiskom gasa nastaje zadrska na odziv gasa od 2-3 sekunde, isto se desava ako pustim,papucicu i ponovno pritisnem. Na testeru ne pokazuje nikakvu gresku, testiran je potenciometar papucice gasa, sve je u zadanim vrijednostima, novi EGR ventil, kontrola svih cijevcica vakuma i sl. Komponenti. obzirom da vise nemamo ideja oko moguceg problema, molim savjet, eventualno necije slicno iskustvo-rijesenje.

ODGOVOR:

U vezi problema koji imate mogu Vam navesti što sve može biti uzrok i što bi trebalo ispitati . To su slijedeći dijelovi : filter goriva, rezervoar ( nečistoća ) , mjerač mase zraka, senzor tlaka turbine ( boost pressure ) , bypass ventil turbine, wastegate regulacioni ventil turbine, MAP senzor, EGR ventil ( solenoid ) , EGR ( trottle control valve ) , dize, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva na Rail-u, regulator tlaka goriva, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor radilice, senzor bregaste osovine, električna instalacija motora, VT pumpa, ECU centrala. Nakon dobro obavljenog ispitivanja otkriti će se neispravnost .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 1,8 T.S. - SA ZAKAŠNJENJEM PRIMA GAS ?

Datum objave: 30.10.2013 18:19:07
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meić. Imam Alfu 156 1.8 16v TS. Moj problem je sljedeći. Auto sa zakašnjenjem prima gas i takodje sa zakašnjenjem vraća gas. Znači dobro ga prima ali sa zakašnjenjem. Znate i sami da taj auto nema gas sajlu već taj sistem na struju. Izjutra dok je pod čokom to je manje izražajno skoro da i nema tih simptoma. Inače auto dobro ide iako ima 146 000 KM i nije mu nikad rađen varijator faze motora. Još jedan detalj mnogo troši ulja (nigdje ne prosipa) a ne dimi ni u jednom trenutku, bio topao, hladan il ga oštrije vozio dima ni mrve bez obzira vozio na plin ili benzin. U naprijed zahvaljujem na odgovoru. Igor

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje a da Vi to ne vidite . Potrošnja ulja se događa kroz motor i to na vodilicama ventila i na klipnim prstenovima. U većini slučajeva problem se rješava zamjenom istrošenih vodilica ventila . U vezi zakašnjenja s prihvaćanjem gasa neispravnosti mogu biti : tlak goriva, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, senzor položaja zaklopke snage , mjerač mase zraka, lambda sonda, senzor bregaste osovine, varijator faze, električna instalacija motora, loša iskra na svjećicama, kablovi, mehaničko stanje motora . Ako obavite stručno ispitivanje svih dijelova koje sam spomenuo , možete točno znati koje su neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,9 SDI - PREVELIKA POTROŠNJA ULJA ?

Datum objave: 28.10.2013 12:21:24
Slika
PITANJE:

zanima me jedna stvar, imam vozilo marek seat, model ibiza, motor 1,9 SDI 2004 godina, na motoru je do sada sve odradeno kako treba od izmjena ulja i filtera i zupcastog seta, auto ima 151 000 km. događa se sljedece, od 146 000 tisuca km do 150 000 tisuca km auto je potrosio oko cca 4 litre ulja shel helix 10w40 diesel, sto je puno previse, auto ne baca dim nista previse nego bi trebalo biti, i to se tek vidi da zaimi mali dim iako rijedak jedva uocljiv na vecim okretajima npr oko 3,5 do 4 tisuce okretaja, s tim da auto nigdje ne slini ni nista. zanima me koji bi razlog mogao biti da se to događa sto mi savjetujete? unaprijed se zahvaljujem!

ODGOVOR:

Postoje samo dva moguće uzroka zbog kojih motor na Vašem vozilu može trošiti ulje . Prvi uzrok su vodilice ventila a drugi uzrok su klipni prstenovi . Stručnim pregledom vozila može se točno utvrditi na koji način motor troši ulje .

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,4 i. 16V - CHECK ENGINE-TRESE MOTOR ?

Datum objave: 25.10.2013 09:04:53
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam fiat bravo 1.4 16v 2008 godina prijeđenih 40000 tisuća km,kad sam ga upalio jako je dimio i upalila mi se lampica motora check eninge ,auto se počeo tresti,kao da radi na 2 cilindra.Iz aspuha je smrdilo po trulim jajima i kapala je voda.Što bi to moglo biti??? pozz..

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija ) , injektori, regulator tlaka goriva, pojedini senzori motora, senzor položaja zaklopke snage, probijanje visokog napona, bobina, loša iskra na svjećicama, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,9 TDI PD - NITKO NIŠTA KONKRETNO NEZNA ?

Datum objave: 22.10.2013 17:06:30
Slika
PITANJE:

postovanje,dakle.imam audi a3 1.9tdi 74kw,nedavno sm ga kupio i imam problema sa paljenjem,nekada super pali nekada jedva upali,bio sam i na spajanju na kompjuter i izbaci gresku da usisna grana nema kontakta sa masom,neko kaze da mozda nevalja klapna gasa,ali nitko nista konkretno tako da me strah kupitiklapnu koja je dosta skupa pa da.nebude ipak da nije problem do nje.koje je vase mislenje?lijep pozdrav

ODGOVOR:

Moje mišljenje je da ne trebate kupovati ništa dok niste posve sigurni što je neispravno . Točan uzrok možete znati kada u pravom servisu napravite dijagnostiku motora. Tada ćete znati što je neispravno i cijenu popravka. Ako je potrebno zamijeniti neki neispravni dio onda taj dio ne kupujet Vi nego ga nabavlja servis. Na taj način imate garanciju na ugrađeni dio i na obavljene radove . Najskuplji popravci su kada sami kupujete pojedine dijelove na osnovu sumnjivih savjeta koje dobijete od pojedinih osoba .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,6 i. 16V GTI - PALI SE KONTROLNA LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 21.10.2013 14:30:35
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meić, prvo da Vam kažem da se divim Vašem radu ovdje,tome što imate živaca i volje za ovo sve,i mogu reć po čitanjima da ste izvrstan majstor.. i sam sam automehaničar,al ipak sam naišao na prepreku,posjedujem volkswagen polo 6n2 1,6 16V gti od 125 konjskih snaga,nedavno mi se počeo palit check engine,na mojoj dijagnostici,točnije Brainbee st 6000 nema nikakvih kvarova,a na frendovoj novijoj touchscreen javlja grešku ventila odušnika,spremnik za gorivo..jel bi bio baš taj ventil problem,ili posuda aktivnog ugljena? zahvaljujem se unaprijed na Vašem odgovoru

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora se može paliti zbog brojnih razloga a jedan od razloga može biti i EVAP ventil rezervoara . Ako spomenuti ventil ostane u otvorenom položaju tada iz rezervoara izlaze benzinske pare i generiraju povećanu količinu ugljikovodika HC u ispušnim plinovima . Onaj tko radi dijagnostiku treba točno defektirati da li je uzrok EVAP ili nije . Vi možete spomenuti odušak za benzinske pare u svrhu ispitivanja zablokirati ( začepiti ) i nakon toga utvrditi da li je uzrok to ili nešto drugo . Ostale moguće neispravnosti su ; senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, lambda sonda, katalizator , velika količina goriva na injektorima, regulator tlaka goriva, injektori, loša iskra na svjećicama, bobina, mehaničko stanje motora, senzor položaja zaklopke snage, mjerač mase zraka, senzor temperature usisanog zraka, ECU centrala motora. Hvala Vam na lijepim riječima i što ste prepoznali veliki rad , zalaganje,  altruizam .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 1,5 i. 16V - PLAVI DIM ?

Datum objave: 21.10.2013 09:35:48
Slika
PITANJE:

Postovanje kupio sam mazdu 323f 1995godina 1.5 65kw. Ujutro kad je palim iz auspuha izbaci oblak plavoga dima nista se nevidi koliko dima izbaci, to traje 10 sekundi nakon toga se smiri i nedimi vise. Sta bi to moglo biti jer motor mi nedaje nikakve znakove da nesto nije uredu ujutro pali iz prve, ne trese ne lupa ne gubi snagu. Pa ako mozete pomoci. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Najprije treba utvrditi da li plavi dim nastaje od ulja ili od vodene pare. Ako je to dim od ulja onda su mogući uzroci ; vodilice ventila, klipni prstenovi . Ako je dim od vodene pare tada su mogući uzroci : brtva glave motora ili sama glava motora . Zbog svega toga obavite pregled vozila u najboljem servisu za koji znate .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H 1,4 i. GTC - POTROŠNJA ULJA U MOTORU ?

Datum objave: 20.10.2013 18:05:09
Slika
PITANJE:

Poštovani, Prije nekoliko godina uveliko ste mi pretpostavljenom dijagnostikom pomogli pri rješavanju problema sa povišenim ler gasom na Opel Astri f (1.4). Ovim putem Vas obavještavam da auto posjedujem još uvijek, a problem koji je tada bio aktualan u potpunosti je otklonjen. Još jednom, puno Vam hvala. Obraćam Vam se novim upitom i molbom za stručnim savjetom. Naime, radi se o Astri H GTC 1.4 (90 KS), 2008. godina proizvodnje. Unazad 2-3 mjeseca, tijekom redovite provjere razina tekućina u motoru primjetio sam da troši ulje. Auto je inače redovito servisiran u ovlaštenom servisu, ima tek 70 000 KM, i potrošnja ulja mi nikako nije jasna uz te činjenice. Tim više što se u ispušnim plinovima ne osjeti zagoreno ulje, a također nikad nisam vidio da iz auspuha izlazi dim. No, kako nijedno zlo ne dolazi samo, tako se kod istog auta javio još jedan problem. Kad je auto hladan, izrazito se čuje zujanje iz sklopa servo volana. Ulja u spremniku ima dovoljno, volan radi bez greške, ali zujanje je iz dana u dan sve glasnije. Molim Vas za stručno mišljenje u vezi oba problema, jer budući da nam je taj auto "1.", bitno mi je otkloniti kvarove kvalitetno, ali i uz što manje troškova. Lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Dozvoljena potrošnja ulja je 0,2 l/1000km . Ako je potrošnja veća najčešći uzroci su ; brtve na vodilicama ventila, vodilice ventila, klipni prstenovi . Pregledom vozila može se utvrditi na koji način motor troši ulje . Sklop volana je električno hidraulični . Treba provjeriti nivo i kvalitetu ulja te ispravnost elektropumpe. Ulje u servo volanu je dobro mijenjati svakih 60.000 km .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 270 CDI - " MAJSTOR MI JE OČITAO GREŠKE "

Datum objave: 20.10.2013 08:45:53
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI GOSPODINE MEIĆ PRIJE SVEGA LIJEP I SRDAĆAN POZDRAV! MOLIO BIH DALI MOŽETE POMOĆI SA MOJIM PROBLEMOM IMAM MERCEDES E KLASU 270 CDI AUTOMATIK TIPTRONIK 2003 GOD INAĆE MOTOR DOBRO PALI I PRIMA GAS ALI U VOŽNJI JE U POĆETKU MJEŠAO 1 I 2 BRZINU U OSTALIMA DOSLOVNO LETI NAKON PAR DANA ŠTEKAJU SVE BRZINE I GORI LAMPICA MOTORA , ODEM DANAS KOD MAJSTORA I SKINE MI PAR GREŠAKA I UGLAVNOM NEVALJA AKUMULATOR MEMORIJE ZAMJENIM OBA NOVA I U VOŽNJI OPET ŠTEKAJU BRZINE. NA DIJAGNOSTIKI POKAŽE GREŠKU POTENCIOMETRA GASA I SENZOR TLAKA TURBINE UGLAVNOM KADA VOZIM A MAJSTOR PONIŠTAVA GREŠKE U VOŽNJI AUTO IDE OK MOLIM VAS AKO ZAMJENIM SENZOR TLAKA TURBINE I POTENCIOMETAR GASA DALI ĆE AUTO IĆI OK A NA MJENJAĆU NE POKAZIVA GREŠKU. UNAPRIJED PUNO ZAHVALJUJEM NA ODGOVORU !!!

ODGOVOR:

Kompletan rizik oko dijagnostike, defektaže kvara, nabavke potrebnih dijelova i otklanjanja kvarova treba preuzeti servis kojemu ukažete povjerenje da radi na Vašemu vozilu . Najskuplje je da defektažu ( bez imalo obveze ) radi netko drugi a Vi sami da nabavljate dijelove. Na taj način se nepotrebno napravi trošak bez rezultata. Sve što ste naveli može biti neispravno ali i ne mora . Radi Vaše informacije, greške se ne mogu otkloniti brisanjem nego popravkom ili zamjenom neispravnih dijelova . Nije logično da Vi pitate mene da li će motor ispravno raditi ako zamijenite dijelove koje Vam je naveo Vaš " majstor " . Razlog tome je što ja na daljinu i bez mogućnosti ispitivanja i dijagnostike ne mogu točno znati što je neispravno . Kada bih ja to mogao onda bih imao nadnaravne sposobnosti . Vaš serviser koji vam je očitao spomenute greške treba točno znati : što je neispravno , predložiti rješenje , navesti cijenu popravka, otkloniti kvar . Ukoliko on to nije u satanju dođite do mene pa ću ja umjesto njega sve to obaviti .

na vrh Povratak na vrh

SUZUKI SAMURAJ 1,9 D - LAMPICA GRIJAČA ?

Datum objave: 17.10.2013 20:22:47
Slika
PITANJE:

poštovani ,imam suzuki samurai sa renolovim 1.9d motorom koji je u odličnom stanju ali mi se pojavila jedna greška naime dok motor radi na leru blicaju grijači koji se gase na 1500 ok. dijagnostika pokazuje da je sve ok,grijači su svi dobri i ispravno rade kao i motor, možda malo manje snage na malim okretajima .molim vas za savjet . drugo pitanje nevezano za ovo je dali je izvedivo na renolovom motoru 1.9d ugradit turbinu od 1.9td da bi se dobilo više snage te koja je u biti razlika između ta dva motora.

ODGOVOR:

Kontrolna lampica grijača se pali kada je neispravan jedan ili više grijača ili kada postoji neispravnost u sustavu za dobavu goriva ili u sustavu za upravljanje motorom . Naravno da u ovom slučaju uzrok nisu grijači . Moguće neispravnosti su : senzor temperature goriva, regulator količine goriva, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja goriva, senzor temperature motora, upravljački modul visokotlačne pumpe, električna instalalcija motora. Točan uzrok se može znati nakon što se napravi dijagnostika motora. Moguće je ugraditi turbinu i još dosta drugih dijelova koje ima TD motor. Međutim nakon toga došlo bi do mehaničkog oštećenja motora a razlog je što je TD motor jače dimenzioniran nego običan D motor .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 1,4 HDI - ISFRUSTRIRAN MEHANIČARIMA ?

Datum objave: 16.10.2013 14:19:38
Slika
PITANJE:

Poštovani! Javljam se u vezi svog problema na citroenu c3 1.4 hdi, 2003 g. sa pređenih 245000 km. Naime već sam isfrustriran sa kojekakvim mehaničarima, pa čak i ovlaaštenim serviserima citroena koji nikako nemogu odgonetnut šta je s mojim autom. svaki put je nešto drugo a nijedno ne riješava problem i samo bacam novce. problem je u tome sto se u tijeku voznje upali lampica motora, i prilikom toga auto nemoze preć 2700 okretaja bez obzira na stupanj prijenosa , ne vuče, nego kao da ima nekakvu blokadu, i najviša maksimalna brzina u najvišem stupnju je 108 km na sat.ali kad se auto ugasi ta se greška sama resetira, i onda je opet normalno. te prilikom davanja jačeg gasa u drugom ili trećem stupnju opet se upali lampica i opet ista situacija. bio sam u več nebrojenim situacijama di mi se to događalo usred pretjecanja da mi upali lampicu, sroza okretaje i nemogu preć vozilo kako bi trebao. dosad su zamijenjen regulator goriva, promijenjen filter, bezbroj odlazaka na dijagnostiku gdje prikaže grešku koju potom moj dragi serviser ukloni trenutno i kaže vozi. nadam se da če te mi bar djelomično uspit pomoć. hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Detaljnim testiranjem i ispitivanjem pojedinih dijlova i sklopova može se točno defektirati kvar i predložiti rješenje . Moguće neispravnosti su : zrak u sustvau goriva, nečist rezervoar, senzor pedale gasa, dize, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, senzor radilice, senzor tlaka zraka, regulacioni ventil turbine, ventil za rasterećenje turbine Wastegate, električna instalacija motora, ECU centrala motora. Kao što vidite ima toga puno , međutim kvar se ipak može otkriti i otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 207 1,4 i. 16V - GDJE SE NALAZI FILTER GORIVA ?

Datum objave: 16.10.2013 08:33:53
Slika
PITANJE:

Poštovani molim Vas odgovorite mi gdje se nalazi i kako zamijeniti filter goriva na peugeotu 207 1.4 16v (65kw), god.2006. U servisu od peugeota mi kažu da se nalazi unutar rezervara i da to košta oko 2000(dvije tisuće)kn, a kada dođem u trgovinu autodijelova dam podatke od auta i pitam za filter goriva ljudi kažu da ga imaju (pogledaqju u kompjuter) da košta manje od 100(sto)kn, te da neznaju gdje se nalazi na automobilu. Jedan od automehanićara gledao mi je ispod auta i kaže mi da on misli da je na lijevoj strani kod stražnjeg kotača jer ima neko kučište (crno plastično pravokutno cca 20cm)ali nije otvarao kučište jer nije siguran. Automobil ima 140 000 km nemam nikakvih problema ali ipak me interesira želio bih ga promijeniti, jer uredno servisiram automobil. Hvala Vam na pažnji, srdačan pozdrav! Slaven Krmpotić

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu ne postoji filter goriva koji se nalazi izvan rezervoara i koji košta 100,- kn . Takav filter imaju neka druga vozila ( prodavači dijelova to ne znaju ) . U Vašem vozilu filter goriva se nalazi u sklopu pumpe za gorivo . Taj filter se preventivno mijenja svakih 150.000 km . Međutim ne može se promijeniti samo spomenuti filter nego se mijenja kompletan sklop ( filter, pumpa za gorivo, pokazivač goriva ) . Cijena toga sklopa je oko 2.000,- kn . Ukoliko ne želite mijenjati spomenuti sklop , isti možete demontirati i obaviti čišćenje rezervoara i čišćenje filtera za gorivo . Na taj način možete još jedno vrijeme prolongirati zamjenu skupog sklopa u kojemu se nalazi filter goriva i pumpa .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6i. 16V - NE PALI KADA JE KIŠA ?

Datum objave: 14.10.2013 19:22:39
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine posjedujem osobno vozilo opel astra 1.6 2005god.Pored kvara sklopa bobina,promjene elektronike u zadnje dvije godine,poćeli su novi problemi.Jesen je stigla,a sa njom obilnije kiše.U nekoliko navrata sam potražio pomoć majstora,međutim bezuspješno.Kada pada veća kiša astra neće upaliti.Kada se spoji na kompjuter nema prijavljenih grešaka.Drugi dan nakon kiše auto normalno upali kao da se ništa nije dogodilo.Molim vas za pomoć,možda imate slićno iskustvo.Puno hvala

ODGOVOR:

Vlažno vrijeme i kiša imaju najveći negativni utjesaj na pojedine električne kontakte, konektore, električnu instalaciju od ploče s osiguračima do motora . Na Vašem vozilu je najlogičnije da se kritično mjesto i kvar traži u momentu kada motor ne može upaliti . To je najjednostavniji način da se pronađe kritično mjesto . Drugi način je preventivno čišćenje i zaštita pojedinih kontakata i konektora .

na vrh Povratak na vrh