Danas je: 02.08.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FORD ESCORT 1,4 i. - MOTOR LOŠE RADI I NEMA SNAGE ?

Datum objave: 29.07.2013 12:48:45
Slika
PITANJE:

Postovanje Gosp.Meic. Moje pitanje je ,Imam forda eskorta 1991godiste, morot pali od prve ali kad krece prva ,druga ne nema snage kako da kazem trokira nema dovoljno struje ili goriva ??????????? a isto tako ako vozim npr.60km i ubacim u 4 i dam gas trza strese se sav imace pri vecoj brzini na Auto putu bez problema (preko 130km)inace sam promijenio benzin filter,kablove na svjecicama ,svjecice ,Auto je star ja ga volim bas zbog Toga jer ima samo 85 000km,dali me mozete uputiti na moj Problem, jer po ovome sad sto sam bio kod mehanicara trebao bi da mijenjam redom (mozda je ovo mozda ono )pa ako se potrefi kvar ....unaprijed zahvalan.

ODGOVOR:

Kada se treba otkloniti kvar na vozilu onda se to ne radi po metodi slučajnog pogađanja nego se to radi smišljeno na način da se obavi kompletna dijagnostika motora . Dijagnostika treba obuhvatiti slijedeće ispitivanja : provjera mehaničkog stanja motora ( faza, kompresija, propuštanje na usinom kolektoru, začepljenje na usinim kanalim aglave motora ) , provjera elektronskog sustava ubrizgavanja goriva ( svi senzori motora, mjerač mase zraka, lambda sonda, zaklopka snge, tlak goriva, injektori, regulator tlak agoriva, filteri ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( probijenje visokog napona, bobina, kablovi, električna instalacija motora , ECU centrala motora ) . Kada se obavi ispitivanje svih dijelova koje sam naveo tada sigurno možete znati što je neispravno i cijenu popravka ) .

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,8 i. 16V - SAM SEBI DODAJE GAS ?

Datum objave: 29.07.2013 07:02:41
Slika
PITANJE:

postovani gospodine meicu. vozim fiat stilo 18.16v. sam sebi dodaje gasa i uzasno ruzno radi nema snege i lose vuce nece gasa......pozdrav

ODGOVOR:

Moguće neispravosti mogu biti brojne i zato treba ispitati slijedeće ; mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperatur ezraka, senzor položaja zaklopke snage, aktuator minimuma, tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektore, električnu instalaciju motora, mjerač mase zraka, lambda sondu , bobinu , kablove, ECU centralu motora. Nakon stručno obavljenog ispitivanja navedenih dijelova točno ćete znati što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. 16V - KAKO PRONAĆI KVAR ???

Datum objave: 28.07.2013 19:11:05
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, vjerujem da je ovo već poznato pitanje vezano uz Renault Clio 1.2 16v. Radi se o modelu Storia iz 2006.g. Auto je kupljen nov i prešao je 42000km uglavnom gradske vožnje, zimus je promjeno remenje, zatezači, i sve tekućine, vodenu pumpu nismo dirali jer nije pokazivala znakove puštanja niti auto gubi vodu, u motoru je ulje castrol sport 5-40 ako se dobro sjećam i redovito je mijenjano svakih 10000km a prva izmjena je rađena na 5000. Prije jedno godinu dvije sam imao problem sa trokiranjem i gubitkom gasa, računalo je javilo grešku i prelemljeni su kontakti papučice gasa. Od tada do unazad dva mjeseca nije bilo apsolutno nikakvih problema - prezadovoljan potrošnjom, radom i autom u cijelosti. No unazad dva mjeseca situacija se mijenja, auto počinje trokirati povremeno, u početku sa promjenom tj porastom temp. motora a sada sve češće i češće. Išao sam na dijagnostiku ništa nije javilo, nikakva lampica se ne pali, auto pali normalno vuče odlično dok je čok upaljen ili dok radi klima!!! međutim kada se ugasi čok počinje šou, auto kao da radi na 2 ili 3 cilindra no rade sva 4. Pokuušao sam sa zamjenom indikatora temperature, čistio sam filter goriva, sipao aditiv za čišćenje injektora, uzeo sam novi injektor i mijenjao ga ne bi li ustanovio ikakvu promjenu u radu, mijenjao bobinu, skidao kablove jedan po jedan za vrijeme rada motora, mijenjao indikator broja okretaja, čistio svjećice, čistio leptir ler gasa, čistio sam i filter goriva nije bio značajno prljav - ništa nije uvjetovalo ikakvu promjenu. Sada auto počinje trzati u 3oj ili 4oj brzini i to sam primjetio sve češće i češće na nekih 2500 do 3000 okretaja, išao sam i na autocestu, držao sam ga konstantno na 150km/h od Osijeka do Sl. Broda i nazad da ga propirim, bez greške je odradio... Jednostavno kad se zagrije motor i kada padne na ler gas on počne raditi kao neki dizelaš ispod 500 okretaja, tako radi nekih desetak sekundi i onda kao da nešto probije u njemu i okretaji se dignu, onda to traje neko vrijeme pa opet i tako... Čak sam probao voziti otvorenog rezervara - ništa potrošnja goriva je zadovoljavajuća za gradsku vožnju oko 8l i moram reći da pazim na promjenu brzina a redovito ga i "tjeram"... Nadam se da vas ova litanija neće odbiti od čitanja,da nisam nešto zaboravio spomenuti a što bi vam moglo dati neku ideju. Što da sljedeće probam imate li neku ideju, hvala puno na odgovoru...

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok treba tražiti u povremeno lošoj iskri na svjećicama i u nejednolikoj količini goriva na injektorima . Loša iskra na svjećicama može nastati zbog svjećica, kablova, bobine, ulaznog napona na bobinu, električne instalacije motora . Razlika u količini goriva najčešće nastaje zbog nečistih injektora, regulatora tlaka goriva, pumpe za gorivo . Isto tako uzrok mogu biti pojedini senzori davači aktuatori i na kraju ECU centrala motora . U ovom slučaju bi ispitivanje trebalo raditi u vožnji kada motor loše radi . Tada bi na ekranu ispitnog uređaja trebalo pratiti sve potrebne podatke ( napon na svjećicama, vremsko trajanje iskre , probijanje visiokg napona, rad lambda sonde, mjerača mase zraka i svih ostalih davača i aktuatora. Ovakvih kvarova ima i nisu rijetka pojava , međutim treba biti uporan i rezultat će doći .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 2,0 HDI - MOTOR SE GASI ?

Datum objave: 28.07.2013 15:37:33
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine imam jedno pitanje za Vas.Imam peugeot 407 2.0 hdi 2006 godina.Desilo mi se to da u voznji panu obrtaji na nulu i auto se ugasi.tad mi se ponekad upali i lampica kao sat brzine i gore uzvicnik.citao sam u knjizi da je to problem sa regulatorom brzine.Kada padnu obrtaji i auto se ugasi ne mogu ga upaliti nekih par minuta..primjetio sam da mi u voznji malo obrtaji variraju.Unaprjed hvala!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba obaviti stručni pregled i dijagnostiku . Tada se može točno znati koje su neispravnosti i kolika je cijena popravka. Moguće neispravnosti su : filteri, nečist rezervoar, prisutnost zraka u gorivu, senzor temperature motora, dize, EGR ventil, senzor radilice, regulator količine goriva, regulator tlaka goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI GETZ 1,4 i. - NE RADI KLIMA UREĐAJ ?

Datum objave: 28.07.2013 12:13:42
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Posjedujem hyundai getz 1.4,71kw iz 2005 godine.(196000km) Prilikom vožnje upalio sam klimu te primjetio da iz ventilacije ne izlazi hladan zrak, ponovio sam paljenje gašenje klime ali nije se nista promjenilo. Zaustavio sam auto na ugibalištu te primjetio dim iz haube. Dim je smrdio na paljenu gumu ili plastiku te je dolazio negdje od ispod remenja sa donje strane motora,( pošto je bila noć nisam mogao utvrditi točan izvor dima.)Dim je nakon par minuta prestao. Vozim vec par dana te motor uredno radi bez ikakvih problema. Ulja i rashladne tekućine ima. Pritiskom na dugme klime osjeti se da se klima pali jer motor u leru počme snažnije radit ali nema hladnog zraka. Klima je prije uredno radila. Znate li možda o čemu se radi? lp

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : pogonski remen kompresora klima uređaja, elektromagnetska remenica kompresora, kompresor klima , nedostatak rashladnog plina, ekspanzioni ventil , dehidrator . Napravite pregled i servis klima uređaja, zamijenite neispravne dijelove i po pravilima struke obavite potrebne radove.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 2,0 DTI - OŠTEĆENJE TURBINE ?

Datum objave: 26.07.2013 10:44:35
Slika
PITANJE:

zdravo postovani ja vama pisim iz libije imam opela zafira 20 TDI 2001 pre dvje sedmice pojavlio kvar na turbo tako da nisam mogau ugasit motora nikako mada sam i kljuc izvadio dok nije sam auto se ugasio auto je pustio ogroman bijeli dim kao i veljko temprature tako da je preslo do cervenog znaka nakon montiranja novog turbo pojavlo novi kvar da je motor nije vise stabelan i kao da mi ne radi injection pa ja bih vas zamolio ako mozeti nesto da mi pomogniti slobdno mi saljeti savet na moj e mail tako da ga dobrog prevedim jer ipak sam stranac i ne znam dovljnog jezika puno vam zahvalujem nuri iz libije

ODGOVOR:

Kada nastane kvar na turbini i kada dođe do nekontroliranog povećanja broja okretaja motora , tada treba obaviti sve kontrolne radove na mehaničkom sustavu motora jer takvi kvarovi mogu izazvati mehaničko oštećenje u motoru . U ovom slučaju treba obaviti više kontrolnih i operativnih radova a to su ; kontola faze motora, mjeranje kompresije motora, mjerenje propuštanjua cilindara, mjerenje tlaka ulja . Isto tako treba očistiti sve cijevi za zrak, intercooler, filter zraka, demontira se i očisti karter, pumpa za ulje, stavlja se novo ulje, mijenjaju se filter ulja i zraka, skida se usisni kolektor i obavlja se čišćenje usisnog kolektora. Nakon svih navedenih radova može se upalit motor i provjeriti ima li tlaka ulja na turbini . Ovo je vrlo bitno jer ulje iz motora pod tlakom ulazi u turbinu, hladi turbinu, podmazuje turbinu, čisti turbinu . Ako motor nije oštećen tlakovi kompresije moraju biti od 25,0 do 28,0 bar . Tlak turbine ( u vožnji ) treba biti od 0.1 do 1,0 bar . Na kraju kao moguće neispravnosti ostaju samo pojedini senzori motora, aktuatori, dize, davači impulsa, mjerač mase zraka, EGR ventil, visokotlačna pumpa .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i. - MOTOR LOŠE RADI I GASI SE ?

Datum objave: 26.07.2013 09:56:32
Slika
PITANJE:

pozzz jedno pitanje imam opel astru 1.6 2003 god normalno pali i vozi i u voznji pocne cukati i na manjim obrtomjerima se ugasi i pokusavam ga ponovno paliti ali sa gasom ga mogu upaliti ali rad motora je kao da radi na 2 klipa sav se treese,, menjao sam labda sondu i sad neznam sta dalje napraviti

ODGOVOR:

Najkorisnija stvar koju možete napraviti jest da obavite test i dijagnostiku motora . Tada sigurno možete znati što je neispravno i cijenu popravka. Ovako možete potrošiti nepotrebno puno novaca bez ikakvog rezultata . Na Vašem vozilu treba ispitati : mehanički sustav motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , sustav elektronskog ubrizgavanja ( tlak goriva, injektore, regulator tlaka goriva, pojedine senzore motora, aktuator minimuma ) , sustav paljenja ( kvalitetu iskre na svjećicama, bobinu, električnu instalaciju motora, ECU centralu ) .

na vrh Povratak na vrh

BMW E34 2,0 i. - MOTOR NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 26.07.2013 09:28:41
Slika
PITANJE:

Vozim bmw e34 89 godina imam problem sa paljenjem na benzinu e ovako sljedeci problem je taj mislio sam da je do pumpe od goriva jer se je cuje kada dadnem kontakt, ali sam se malo informiro i rekli su kintek kada podje da vergla tada se pali pumpa od goriva . Ali ipak sam provjerio pumpu na nacin da sam spojio punjac od akumulatora na nju i ona je proradila i nabila gorivo u motor . Tada sam sjeo u auto i bez ikakvog problema upalio auto i ostavio ga nekih 10ak minuta da radi malo ga turiro ali sve je bilo u redu. I ja nako pomislih joj napravio sam hehe ali sam ugasio auto i ponovno pokusao da upalim, ali nije islo pa sam ponovno pokusao na isti nacin preko punjaca nabit gorivo ali nije islo provjerio ssm i struju da li dolazi na pumpu i da dolazi na jednom kablu jaca na drugom slabija i dalje vise pojma nemam sta da radim . Pa ako mozete dabpomognete bio bih zahvalan .

ODGOVOR:

Kvar je najteže otkriti kada se ne koristi tehnička baza podataka i kada se nema osnovna ispitna oprema . Na Vašem vozilu treba ispitati : tlak goriva koji mora biti 2,94 - 3,06 bara, senzor tmperature motora mora imati otpor 300 - 360 Ohm-a kod 80 °C , senzor radilice treba imati otpor 486 - 594 Ohm-a , injektori moraju imati otpor 15 - 17,5 Ohm-a, injektori moraju biti čisti i ispravni .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 1,4 i. 16V - NISKI TLAK ULJA ?

Datum objave: 25.07.2013 13:18:08
Slika
PITANJE:

imam citroen c4 x 1.4i 16v coupe,prije nekoliko dana na kontrolnoj ploči mi se pojavio znak upozorenja -oil pressure is too low i stop-što znači da bi se trebao obratiti ovlaštenom servisu.Imam ga 7godina i dosada nije bilo većih problema jedino ujutro bi mu trebalo malo ,par minuta da krene i poslije kad se ugrije ok .Imam susjeda mehaničara koji mi je stavio novo ulje u motor ,međutim opet se pojavio isti prikaz upozorenja.Posle toga sam vozio motor normalno radi nema nekog "kuckanja" ali se upozorenje i dalje pojavljuje,pa bih vas molio za stručni savjet .HVALA!

ODGOVOR:

Iz preventivnih razloga najbolje bi bilo da izmjerite tlak ulja u motoru . Ako je tlak ulja stvarno dobar  ( što je ze očekivati ) , onda su moguće neispravnosti : indikator tlaka ulja, električna instalacija od motora do instrument polče, instrument ploča, ploča s osiguračima , BSI računalo komforne elektronike.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - NEMIRAN NA LERU ?

Datum objave: 23.07.2013 07:13:25
Slika
PITANJE:

Pozdrav i veliko postovanje na znanju i na strpljenu koje ukazujete . Vec treci put trazim savjet od vasi bojim se da nisam naporan.Ovako imam bmw 320d e46 110 kw vozijo sam ga na provjeru injektora ,na kompjuteru je izaslo prva dizna je bila 3,00 druga 0,97 treca 0,85 i cetvrta 0,87,znaci prva mi je odstupala malo vise .Majstor je skinuo diznu i dao je na provjeru ,kasnije su je donijeli i rekli da je uredu skinuli su poslednju diznu i ona je bila uredu.Ali prvu diznu kada su skidali imali su problema naime dizna je pustala kompresiju i oko nje je bilo svwe zapeklo bio je veliki problem izvaditi podlosku.Kada su to sve rijesili i ponovo ih postavili prva je dizna bila na 2,00 malo je smanjila a druga se neprimjeto povecala, auto je hladan malo tresao kada radiali puno puno manje nego prije . Molijo bi vas savjet na ovo koliko je moguce . I jos nesto bi vas zamolijo trebam mijenjati lamelu osecam da mi malo proklizuje i da vibrira papucica kada malo nogu naslonem na nju .sat vi mi savjetujete normalno promijenicu set kvacila korpu lamelo i lezaj ali sta da radim sa plutajucim zamajcem on je dva puta supliji od seta kvacila , dali se i on mora da zamijeni Poooz i puno vam hvala !!!

ODGOVOR:

Osim diza na stabilan rad na leru mogu utjecati još : prisutnost zraka u gorivu, senzor temperature motora, EGR ventil, senzor radilice, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora , ECU centrala motora. Kada demontirate mjenjač vidjeti ćete stanje zamašnjaka. Ako stručna osoba utvrdi da je stanje loše tada ga obvezno treba zamijeniti . Zamašnjak također može utjecati na nemiran rad motora u leru.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,4 i. - POVEČAVA GAS SAM OD SEBE ?

Datum objave: 22.07.2013 10:00:14
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meic zanima me odgovara li aktuator minimuma sa ford escorta 1.4 1997 god na ford escort 1.6 16v 1998.god.? Naime moj automobil povecava gas sam od sebe do 3 000 obrtaja u leru a u voznji isti slucaj, sam dodaje gas! Pokusao sam sa zamjenom aktuatora minimuma sa 1.4 na 1.6 16v i tada okretaje zadrzava na 1800 sto je jos uvijek previse...sto mi savjetujete? Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Najbolji savjet koji mogu dati je da Vaše vozilo pregleda stručnjak i da točno kaže koje su neispravnosti . Ispitati treba slijedeće: senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor položaja zaklopke snge, propuštanje na usinom kolektoru, regulator tlaka goriva, električnu instalaciju motora, EVAP ventil rezervoara, ECU centralu, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TRAFIC 2,5 DCI - NITKO NE ZNA ŠTO JE ?

Datum objave: 22.07.2013 06:35:59
Slika
PITANJE:

poštovanje.posjedujem renaul traffic 2007g motor 2,5dci 107kw.naime dogada mi se kada je toplo vrijeme(vrucina) upali lampica od grijaca i servis pr cemu motor izgubi snagu kao da turbinu iskljuci.a to se događa kada recimo trečom brzinom ubrzavam s 1200okretaja motora na vise,bio sam na dijagnostici te mi nitko ne moze reci 100posto sto se dogada.izbacuje mi gresku df053 i df228.molim vas za savjet unaprijed hvala.pozdrav

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; zrak u sustavu goriva, filter goriva, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, EGR ventil, dize, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, ECT senzor, senzor temperature goriva, senzor radilice, ECU centrala . Dijagnostiku niste odradili u potpunosti i zato ne znate što je neispravno . Dijagnostika nije samo ukopčavanje dijgnostičkog kompjutora i očitanje grešaka . Dijagnostika je skup mnogih aktivnosti i pojedinačnih ispitivanja nakon kojih se sigurno zna što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - BIJELI DIM ?

Datum objave: 21.07.2013 13:50:50
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, posjedujem Opel Astru 2.0 DL 16V, 1998g. (170 000 km). Problem je sljedeći: auto prilikom prvog paljenja ujutro ili prilikom paljenja nakon dužeg vremena stajanja (5h pa naviše) zadimi bijeli dim. To je oblak dima. Nakon paljenja na pritisak papučice gasa još neko vrijeme baca taj dim (10-tak sekundi). Kasnije auto normalno vuče i ne dimi tokom vožnje. Nedavno je promijenjen jedan grijač koji je izgorio, međutim to nije riješilo problem. (samo da napomenem da je grijač bio slomljen i auto tako meni prodan). Znate li koji bi bio razlog dimljenja? Hvala.

ODGOVOR:

Uzrok je vjerovatno što u tom momentu ne radi jedan cilindar a dim koji vidite je neizgoreno dizel gorivo. Kada se motor malo zagrije cilindar počne raditi a bijeli dim nestaje. Provjerite mehanilčko stanje motora, dize, visokotlačnu pumpu .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 i. 16V - GLAVA MOTORA ?

Datum objave: 20.07.2013 12:14:24
Slika
PITANJE:

Postovani imam renault lagunu 1.8, 6v, 1997.g,332.000 km. Sam je održavam, imam ugrađen plin. Prije par dana se počela penjati temperatura, promijenio sam termostat i prekidač i opet isto. Izgleda da se radi o brtvi glave. Da li mislite da se mogu sam upustiti u promjenu brtve i na što moram obratiti pažnju? Puno hvala

ODGOVOR:

Nemam nikvog razloga da sumnjam u Vaše stručno tehničko znanje i mogućnosti . Kada demontirate glavu motora obavite kompletno uređenje glave . To znači da po potrebi zamijenite sve vodilice ventila, da obavite brušenje ventila, da obavite obradu siceva ventila, da zamijenite sva brtvila glave, da ispravno podesite ventile, da točno namjestite fazu motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,4 i. 16V - ZAŠTO SE GASI MOTOR ?

Datum objave: 20.07.2013 10:34:59
Slika
PITANJE:

Na Golfu IV 1.4 16V god. proiz. 2001 km 167.000 isti se u vožnji gasi, više puta dnevno, kad se upali opet neko kraće vrijeme normalno vozi, bez gašenja. Prilikom redovnog servisa, mehaničar ga prikopčao na komjutor, sa pokazuje grešku na senzoru radilice, a ujedno je promijenio i bobinu koja je imala tzv. ogrebotina. Auto i dalje po nekoliko puta tijekom dana se ugasi u vožnji. Hvala Vam najljepša na pomoći.

ODGOVOR:

Ako se i nakon zamijene navednih dijelova motor opet gasi , to znači da kvarovi nisu u potpunosti otklonjeni . Točan uzrok gašenja motora se može znati nakon detaljnog i pojedinačnog ispitivanje svih dijelova i sklopova . Za takvu dijagnostiku nije dovoljan dijagnostički kompjutor. Opčeniti mogu navesti da uzroci mogu biti ; mehanički sustav motora, sustav dobave goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, upravljački sustav motora. Ovom prilikom ne bih navodio brojne uzroke pojedinačno jer od toga opet ne bi imali koristi .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 T - MALO TEŽE PALI ?

Datum objave: 20.07.2013 10:28:52
Slika
PITANJE:

Pozdrav,molim Vas za savjet. Radi se o audi A4 1.8t 2003g plin lovato direktno ubrizgavanje. Problem je ovaj: ujutro kada je motor hladan malo teže pali i baci mi plavkasti dim,do posla imam 1,5km motor ne postigne radnu temperaturu i ne stigne se prebaciti na plin a već ga ugasim, e sad dolazi do pravog problema, nakon 9 sati stajanja na suncu i temp oko 30 imam problema s paljenjem,dosta dugo vergla i ponekad upali od druge a i nakon paljenja opet plavkasti dim a kasnije pali od prve i nema dima. Da napomenem da mi ne troši ulje niti dimi u vožnji. Mjenjao sam senzor temp. motora ali je problem ostao. Hvala Vam na odgovoru.

ODGOVOR:

Postoje dva osnovna uzrok zbog kojih motor teže pali . Jedan uzrok je loša iskra na svjećicama a drugi uzrok je količina goriva na injektorima. Ako je loša iskra na svjećicama treba ispitati sve komponente sustava za stvaranje iskre na svjećicama . Ako je problem količina goriva , tada treba ispitati sve komponente elektronskog sustava ubrizgavanja goriva. Uspješni ispitivanje i dijagnostiku može napraviti svaki bolji servis.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI PD - ČUDAN ZVUK ?

Datum objave: 19.07.2013 13:37:53
Slika
PITANJE:

Poštovani Neophodna mi je vaša pomoć, u pitanju je Golf V 1.9 105 KS pormjenio sam u ovlaštenom servisu koplet zamjac kopra lamela i drug ležaj sve u kompletu ali imam jedan sljedeći porblem kada stojim u mjestu upaljen auto i izbacim iz brzine i kada stisnem i pustim kvačilo čuje se neki zvuk kao da nešto malo klepi kao da je li to znak da nešto nije dobro uradjeno ili je nešto drugo upućuje na neki drugi kvar. Hvala

ODGOVOR:

Uzrok zbog kojega se stvara opisani zvuk nije, ni zamašnjak, ni spojka,  ni loše obavljen posao na vozilu . Uzrok je vibracija pojedinih zupčanika u mjenjaču kada je mjenjač u leru i kada se naglo otpusti pedala spojke. Ako drugih problema nema , zanemarite navedenu pojavu .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 146 1,4 i. 16V TS - PUNO TROŠI ?

Datum objave: 19.07.2013 08:27:48
Slika
PITANJE:

Pozdrav, odendavno posjedujem Alfu Romeo 146 1.4 TS 76 kw iz 2000. godine sa 142 tkm. Sa autom sam izrazito zadovoljan no nastao je problem: auto troši 10-15 litara, na leru mu naglo variraju okretaji između 500-1500, ponekad se smiri na leru na 1100 okretaja, jako se osjeti benzin na auspuh, na eko test su rekli da u smjesi ima jako puno benzina, a jako malo zraka. Di je problem?

ODGOVOR:

Točan uzrok lošeg rada motora i velike potrošnje goriva mogu navesti nakon dijagnostike motora. Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora, propuštanje na usinom kolektoru, tlak goriva, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor položaja zaklopke snge, mjerač mase zraka, lambda sonda, kablovi, bobina, električna instalacija , varijator faze, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F - VUČE U LIJEVO ?

Datum objave: 19.07.2013 06:56:56
Slika
PITANJE:

poštovani , lijepo molim moja mazda 323 f iz 2000 godine vuče u lijevo , istina na toj strani je postojao lagani karambol . nekako sam sumnjičav prema ovim strojevima za špur naime pratim neke emisije i u jednoj od njih je pokazano kako se uzimaju u obzir svi parametri u odnosu na zadnje kotače . pa pošto sam laik da li mi možete savjetovati što da radim , da li možda vi možete pregledati stvar ili preporučiti majstora koji možda ima takav uređaj i može to otkloniti . unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Uzroci zbog kojih Vaše vozilo može vuči u lijevo su ; gume, felge, kočnice, pojedini dijelovi ovjesa, amortizeri, deformacija karoserije, loše obavljeni karoserijski radovi . tek na kraju bih spomenuo geometriju ovjesa ( špur ) . Mogu se baviti Vašim vozilom .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 DTI - ULJE U RASHLADNOM SUSTAVU ?

Datum objave: 17.07.2013 11:59:04
Slika
PITANJE:

renol laguna 2.2 dti 2003.mjesa vodu i ulje al nema pritiska u posudi od vode mjenja sam brtvu glave i brusio glavu bez uspjeha blok je u redu i glava je u redu dali je uzrok mali hladnjak kod filtera znate li mozda u cemu je problem.hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Ako je sve u redu što ste naveli , uzrok može biti hladnjak za ulje. U hladnjaku za ulje je veći tlak nego u rashladnom sustavu i ulje može iz hladnjaka ulja na taj način ulaziti u rashladni sustav motora.

na vrh Povratak na vrh