Danas je: 30.03.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL CORSA 1,2 i. 16V - EMULZIJA ?

Datum objave: 04.12.2013 15:45:32
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meić, zaista se divim Vašoj upornosti i entuzijazmu na ovoj stranici, i sve pohvale za Vaš (besplatan) trud, i unaprijed zahvaljujem na odgovoru. Radi se o Opel Corsi 1.2 16V, koja radi jako malu kilometražu, trenutno 40-ak tisuća km u 7 godina, prvi vlasnik, jedan vozač. Na čepu od ulja se hvata emulzija, i to dosta debela, cca 1 cm sad, tijekom eksploatacije. Nema tragova miješanja ulja i antifriza, auto radi izvrsno, bez ikakvog problema. Da li je nužno emulziju očistiti,da skidam poklopac ventila i očistim sve ili da ostavim kako je? Da li da mijenjam ulje redovitije (obično promijenim jednom u dvije godine, ne jednom godišnje po pravilu, iako u dvije godine napravim manje od 10 tkm, iako je interval izmjene 20000 km (znam ili jednom godišnje šta prije dođe). Auto servisiram u Opel servisu. Hvala, lijep pozdrav, Matija!

ODGOVOR:

Emulzija koju vidite može nastati na dva načina . Prvi način je kada je oštećena brtva glave motora a drugi način je kada se vozilo koristi na kratkim relacijama u kojim se motor ne može zagrijati ili se jedva zagrije. U tom slučaju kondenzat iz ulja ne može ispariti nego u kombinaciji s uljem stvara spomenutu emulziju . Na vašem mjestu bih ulje mijenjao pred ljeto i pred zimu . Tada u ulju ne bi bilo toliko kondenzata ( vode ) . Emulziju najbolje možete očistiti kada skinete poklopac ventila .

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,4 i. - ŠTO JE NEISPRAVNO ?

Datum objave: 03.12.2013 19:01:48
Slika
PITANJE:

Postovani: Imam seat ibizu 1.4 60 ks god.1997 kupljena nova. Dogadja se sljedece prije 2 godine kazaljka temperature motora nikada nije prelazla dalje od zavrsetka bijelog polja s pocetka sata temperature motora. Promijenio sam sondu na termostatu koja ima cetri kontakta na sebi,i sve je bilo dobro do prije dva dana.Sada na otvorenom ili hladnijem vremenu i po gradu temperatura tj. kazaljka sa sredine pocne brzo padati prema bijelom polju, ali cim malo stanem u leru sa upaljenim motorom kazaljka je u sredini gdje bi i trebala stajati. Jeli moguce da opet ne valja sonda temperature ili jos na nesto trebam obratiti pozornost.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; termostat ili indikator temperature ( Vi kažete sonda ) . Napravite test na otvorenoj cesti i upalite grijanje na maksimum . Ako vam je u vozilu jako toplo neispravan je indikator temperature . Ako vam je u vozilu hladno ili nedovoljno toplo , neispravan je termostat.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,4 i. 12 V - EKO-TEST I VELIKI O2 ?

Datum objave: 02.12.2013 14:13:57
Slika
PITANJE:

Poštovani,vozim Fiat Brava 1.4 12v 1997,imam problem sa eko testo u leru mi ima previše kisika,do sad nikad nisam imao problem sa eko testo,da napomenem da auspuh nigdje ne pušta pa me zanima što bi moglo biti za problem?hvala

ODGOVOR:

Povećana količina kisika u ispušnim plinovima može nastati zbog dva osnovna razloga a to su : propuštanje na usisnoj strani motora ( brtve, pojedini priključci, oštećenje usisnog kolektora ) . Drugi uzrok je siromašna smjesa ( omjer goriva i zraka ) zbog kratkog vremena ubrizgavanja goriva . U ovom slučaju moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor položaja zaklopke snage, lambda sonda, injektori, tlak goriva, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora. Neispravnost se može otkriti kada se pregledaju svi dijelovi koje sam naveo kao moguće uzroke .

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,9 SDI - MOTOR LOŠE RADI NAKON POPRAVKA ?

Datum objave: 02.12.2013 08:10:36
Slika
PITANJE:

Poštovani! Vlasnik sam seat ibize 1.9 SDI,problem se javio nakon otvaranja motora zbog nemogućnosti zamjene grijača,da zamjenim grijače morao sam skidati glavu jer su se zapekli,tada su na glavi promjenjeni grijači,gumice ventila,počišćena ležišta,te 4 ispušne vodilice.Nakon što je to sve majstor složio auto nije radio kako treba te, sam otišao otišao kod bošiste koji mi je poštelao fazu paljenja i vrijednosti goriva bosch pumpe tada su bile 1,0 stavio na vrijednosti između 4,5 - 4,7. auto je tada bolje radio (tiše) i nije se zabuhavao kao prije.Problem se javio sada kad je vani zima,kod hladnog starta auto teško pali oko kak bi se reklo pali na 4-tom zubu,kad zapali 5 sek dimi bijelo ko blesav i trokira ,nakon toga se polako smiruje i radi normalno kako se motor grije. Taj isti problem je bio prije nego što sam mijenjao grijače,i majsor je rekao da ih treba mijenjati grijače,ali sad vidim da se problema nisam uspio riješiti : zato vas molim da mi pokušate odgovoriti di je nastao problem i o čem se radi ! Hvala

ODGOVOR:

Postoje uvjeti koji moraju biti zadovoljeni da bi motor Vašega vozila dobro radio i lako palio . Prvi uvjet je dobro mehaničko stanje motora, drugi uvjet je ispravan sustav za dobavu goriva, treči uvjet je ispravnost sustava za upravljanje motorom i četvrti uvjet je dobro stanje akumulatora i elektropokretača . Prema Vašem opisu komentirati ću pojavu bijelog dima i lošeg rada motora. Bijeli dim nastaje zbog toga što nije došlo do paljenja dizel goriva u jednom ili više cilindara . Moguće neispravnosti su : niski tlakovi kompresije, dize, EGR ventil, regulator količine goriva, zrak u sustvau goriva, visokotlačna pumpa, ECU centrala motora . S ovakvim stanjem motora trebalo bi poduzeti potrebne korake u cilju rješenje spomenutih problema . Zato bi najprije trebalo obaviti detaljnu dijagnostiku motora . Nakon toga se može predložiti kvalitetno rješenje i obaviti potreban popravak . Ako ima kakvih nejasnoća, javite se opet .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 SDI - NISTE ODGOVORILI U SVEZI MOG PITANJA ?

Datum objave: 30.11.2013 15:52:28
Slika
PITANJE:

Poštovani, pošto mi niste odgovorili u svezi mog pitanja, evo me da pokušam opet. Naime, radi se o golfu sdi 4 2003, poslije reparacije bosch pumpe a zbog curenja nafte, prvo jutarnjo paljenje je bilo otežano a poslije zahlađenja je palilo tek poslije 5-6 pokušaja uz jaku trešnju prije same uspostave rada. Poslije mjesec dana moljakanja majstoru koji je bosch pumpu skidao i montirao (reparaciju je radio servis), majstor je bosch pumpu pomaknuo po njegovim riječima malo u pretpaljenje znači pomaknuo iz tvorničkog položaja, te tako riješio problem. Naime, sad motor pali na prvi zub. Međutim malo sam čitao o tom kutu pretpaljenja, gdje neki tvrde da to nije dobro tj. pomicati kut pretpaljenja jer da na taj način strada glava motora. Stoga vas molim da mi pojasnite da li je to točno, i na koji kut pretpaljenja se štela golf 4 sdi. Hvala i srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Poštovani , postoje samo dva razloga ako niste dobili odgovor . Prvi razlog je greška na serveru ili vašem Inbox-u . Drugi razlog može biti ako u postavljenom pitanju ne postoje osnovne riječi uljudne komunikacije , molim, hvala i sl. Ovo drugo se vjerovatno ne odnosi na Vas . Kut predpaljenja se na visokotlačnoj pumpi podešava specijalnim alatom i to kada je visokotlačna pumpa na ispitnom stolu . Tada se točno namjesti početno predpaljenje a to je oko 10° prije GMT . Na starijim tipovima vozila se to moglo raditi dok je pumpa bila na motoru . Predpaljenje se stavlja u plus u slučaju kada je mehaničko stanje motora loše ( kompresija ) . Tada se postigne da motor malo bolje pali i da ima malo bolje ubrzanje . Ako je Vaš mehaničar pomaknuo predpaljenje za nekoliko stupnjeva u plus to neće ništa smetati motoru . Ako netko tvrdi da to nije dobro onda mora argumentirano objasniti ZAŠTO . Kada bi se predpaljenje pomaknulo jako u plus , tada bi motor imao jači reski zvuk , nešto slično kao metalno lupanje . Ako je zvuk motora i dalje uglađen ( mekan ) tada nemate razloga za zabrinutost . Ukoliko i nakon ovoga odgovaora budete imali nekih nejasnoča , možete me nazvati na telefon za savjete 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 1,9 TDI - TEŽE PALI HLADAN ?

Datum objave: 29.11.2013 16:25:43
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meić imam audi 1,9 tdi 90 ks,95 g,unazad 2 tj teže pali hladan...potrebno startati 2-3 puta i kad upali izbaci nekakav sivo -bijeli dim. Kontaktiram mog mehaničara i on kaže grijači i promjenim sva 4 i ujedno i filter goriva od haubom i jedno jutro upali iz prve ali neveselo sekundu -dvije malo se tresao motor...nakon toga sve ok,pali super,vuče..itd da bi iduće jutro opet dva puta startao,drugi dan tek uz verglanje a dan iza više ni da bi..vrti ali ništa... Mehaničar kaže da osigurač grijača ili relej ne ukopčava ali ispstavilo se da nije ni to.. Jedino što sam primjetio je da se vide mjehurići zraka u crijevu od filtera do pumpe kad motor radi... Mehaničar se nikako nije mogao riješiti zraka u sistemu i pokušao bez filtera pa direkt iz karnistera i uvijek zrak i neće upaliti...da bi mi na kraju rekao da je pumpa u pitanju...napominjem da auto izrazito dobro vuče,pali topao ili vruć..troši cca 0,4 dl ulja na 1000 km,5-6 l dizela na 100 km..bi li to stvarno mogla biti pumpa uzrok?i da li bi dijagnostika kod vas to mogala otkriti...? Svaka pohvala na trudu koji dajete nama običnim jadnicima... pozz Darko

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; veliki pad napona prilikom startanja motora, akumulator , elektropokretač, regulator količine goriva, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja, zrak u gorivu, tlakovi kompresije, dize , senzor radilice, električna istalacija, ECU centrala. Ako ne riješite problem , javite se pa čemo najprije defektirati kvar a zatim uz Vašu suglasnost i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO II 1,9 D - MOTOR NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 29.11.2013 16:06:44
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam auta 2 god Fiat Punto 2 1.9d,do prije neki dan nikakvih problema,jedno jutro sijednem u auto kontakt,grijać se gasi okrečem ključ i auto upali ali čujem nekakvo povremeno cviljenje ispod haube.Naravno izlazim zvuk dolazi od mijesta gdije se nalaze remeni distribucijei altenatora.Bila je nedelja zovem mehaničara ali ništa do ponedeljka,probam voziti i to povremeno cviljenje nestane nakon nekih5km.Drugi da idem mehaničaru auto upalim,ista stvar i isto tako nakon nekih 3 km prestane.Dođem do mehaničara 45minuta prije nego je otvorio servis, čekajuči ga da malo u palim auto grijanje,neče da upali,svijetli CODE i ne gasi se,uputio me na auto električara šlep služba,auto električar pregledao sve dijagnostika dekodiranje kompijutera kod jednog,opet auto neče da pali,provijera dekodiranja,kod drugog kaže komp dekodiran ali auto opet neče da pali!!! HELP!!!!HELP!!

ODGOVOR:

Ako je u Vašem vozilu motor 1,9 JTD onda su moguće neispravnosti : inercioni ventil koji zatvara gorivo, imobilajzer ( kompjutor za blokadu paljenja ) , transponder u ključu, elektromagnetska antena oko kontakt brave, mehaničko stanje motora ( faza , kompresija 9 , zrak u sustavu goriva, ventil goriva shut-off , dobavna pumpa, relej dobavne pumpe, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, senzor radilice, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, ECU centrala motora. Ipak ćete morati potražiti pomoć u boljem servisu koji može rješavati i takve probleme .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS C-MAX 1,6 TDCI - PUNO TROŠI ?

Datum objave: 27.11.2013 15:07:29
Slika
PITANJE:

Kupio sam ford fokus c-max 1.6 TDCI 2004 god. Prilikom vožnje kod ubrzavanja začuo se tup udarac,automobil je jako zadimio i izgubio snagu. Ok, kvar je otklonjen u roku od 5 min. Rečeno mi je da se odvojilo crijevo od turbine. To je namješteno ali automobil sada troši i više od 10 litara. To je prosječna potrošnja a ne trenutna. S 10 litara goriva automobil ne može priječi ni 80 kilometara. Još mi se dva puta dogodilo da je pri vožnji od 150 km na sat auto samo od jednom izgubio snagu i nije reagirao na dodavanje gasa. auto sam ugasio i opet je sve bilo normalno dok nisam ubrzao preko 100 km na sat i opet se isto dogodilo. Zanima me u čemu je problem i što bi bilo uzrok te na koji bi se način moglo to smanjiti i ukloniti. Bio bih vam zahvalan na odgovoru i unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Na Vaše pitanje ne mogu odgovoriti kratko i jednostavno nego opširnije . Razlog su samo simptomi koje ste naveli . Moguće neispravnosti su : sustav za regulaciju turbine, ventil za rasterečenje turbine Wastegate, tlak turbine, opče stanje turbine, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, Flow Fuel kontrolni ventil, dize, djelomično začeplnejne ispušnog sustava ( katalizator, DPF ) , mjerač mase zraka, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora. Zbog svega navedenog potrebno je najprije obaviti kompletnu dijagnostiku motora i na taj način defektirati kvar/kvarove .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 207 1,6 HDI - BIJELI DIM ?

Datum objave: 26.11.2013 16:40:10
Slika
PITANJE:

Poštovani, trebam hitan odgovor. Kupila sam nedavno Peugeot 207 i pri psvakom paljenju auta pojavljuje mi se bijeli dim koji traje nedje do 10 sekundi, ipri startovanju auta kad dodajem gas zna da dimi dok se motor ne zagrije. Inače, Peugeot je 1,6 HDI 2006 godište, dizel. Ovaj problem me veoma brine, i ne znamkako da ga riješim. Auto sam vozila na testiranje, i očistili su EGR ventil, i konstatovali su da jedna dizna nije u funkciji, te da se izvrši repariranje i 3 ostale. Mene zanima, da li je moguće diznu koja nema trenutno funkciju reparirati i da li su Bošove dizne moguće za ugradnju na Peugeot 207? Takođe, ako je EGR ventil očišćen, da li se i on treba zamijeniti? Unaprijed se zahvaljuje, na odgovoru. Pozdrav!

ODGOVOR:

Bijeli dim koji vidite može nastati zbog nekoliko razloga a to su : senzor temperature motora, grijači , dize, ulazak ulja kroz vodilice ventila u cilindar, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, ECU centrala motora. Zbog svega navedenog, najvažnije je točno defektirati kvar a to se može obaviti nakon detaljnog i stručnog ispitivanja . Kada se jednoznačno defektira kvar onada se može navesti, cijena popravka i otkloniti kvar . Na Vaše vozilo se trebaju ugraditi točno odgovarajuće dize ( prema oznaci motora i broju šasije vozila ) . Mogu se ugraditi i tvornički reparirane dize na koje se dobiva garancija isto kao i za nove a cijena im je mnogo manja  . Ako EGR ventil ispravno radi ne treba ga mijenjati .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - DIZEL GORIVO ULAZI U MOTORNO ULJE ???

Datum objave: 25.11.2013 11:11:41
Slika
PITANJE:

Molimo vas za pomoć i unaprijed hvala ! Posjedujem VW PASSAT 1.9 TDI 74kw imam veliki problem kupio sam vozilo prije 1.5god i normalno promijenio sve filtere i ulje i sve OK a onda nastali problemi nakon od prilike pola godine od jednom u vožnji se upalile lampice na inst.ploči,ugasio ga upalio i sve normalno nakon tjedan dana uočio da na šipki podiže nivo ulja probija nafta na 1000km cca 2-3dcl nafte,promjenio Mehaničar nakon toga gumice na injektorima, injektore, glavu motora,5 tandem pumpi ALI BEZ PROMJENA,po povratku meštru mijenja KOMPLETAN drugi motor da riješi problem,samo prebacio dodatne agregate alter.anas.NAKON SVIH TIH IZMIJENA ISTA STVAR SE DOGAĐA BEZ IKAKVIH PROMIJENA I SA TIM SE BORIM, MIJENJAM MEŠTRE I ULJE DA SAČUVAM MOTOR IMA I OVAJ DOBRU KOMPRESIJU PALI OOODLIČNO VUČE SUPER A NITKO MI NE MOŽE RIJEŠITI OD KUDA PROBIJA NAFTA U ULJE!! MOLIM VAS DA MI ŠTO PRIJE POMOGNETE NADAM SE DA JE NETKO USPIO RIJEŠITI PROBLEM! HVALA!!

ODGOVOR:

Sada ću nabrojiti sve moguće uzroke zbog kojih može dizel gorivo dolaziti u karter motora. Uzroci mogu biti slijedeći ; brtve ne dizama, dize, tandem pumpa, dosjedi diza, glava motora. Drugi uzroci ne postoje . Vi jeste ugradili drugi motor i galvu motora , međutim pitanje je u kavom stanju je ugrađena glava motora . Najčešće neispravnosti su puknuća na glavi na uzdužnom kanalu za dovod goriva . Takva puknuća nisu vidljiva i teško ih je defektirati .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 607 2,2 HDI - CLEAN DISEL FILTER AS SOON AS POSSIBLE ?

Datum objave: 25.11.2013 09:44:45
Slika
PITANJE:

postovanje,imamo peugeot 607,2.2hdi.. auto lijepo radi i nema nekih posebnih problema, osim sto se cesto upali lampica "clean diesel filter as soon as possible" mozete li mi reci postupak ciscenja,jer tu nam svi mehanicari jedino daju savjet da izadjemo na otvorenu cestu.. drugi problem je sto se vidi okom razlika izmedju prednjeg i zadnjeg kraja u visini obrve od tocka.prednja strana je visa.. da li je moguce da je to fabricki,a ako ne sta bi trebali preduzeti... unaprjed hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba pokrenuti sustav regeneracije FAP filtera . To se može napraviti samo pomoću dijagnostičkog kompjutora u servisu . Nakon postupka regeneracije Navedeni natpis se ne bi trebao više paliti . Međutim ako postupak regeneracije ne bi dao zadovoljavajući rezultat onda se treba zamijeniti FAP filter i obaviti programiranje sustava FAP filtera . Ponekad pomaže i samo ćišćenje FAP filtera . Nakon čišćenje opet treba pokrenuti proces regeneracije i obaviti potrebno programiranje sustava .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDDI - PROKLIZAVANE ?

Datum objave: 22.11.2013 16:31:06
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Prateći razne web stranice o online pomoći sa zadovoljstvo mogu reći da ste NO1!! Svaka čast! Imam za Vas jedno pitanje. Posjedujem Ford Focusa 1.8.tddi 66 kw. U toku vožnje povremeno mi se dešava da pri obrataju od 3000 osjetim kao neko vrstu proklizavanja, obraji se povećaju na 4000 ali vozilo ne dobiva ubrzanje, zatim se vrate na 3000 obrtaja i normalno ide i radi. Šta se to dešava???? Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Prema Vašem relativno preciznom opisu mogu zaključiti da proklizava spojka ( kuplung ) . Napravite još jedan test vozeći u četvrtom stupnju prijenosa sa srednjim brojem okretaja. Tada naglo stisnite pedalu spojke do maksimuma . Ako se broj okretaja naglo poveća i ako se tom prilikom brzina vozila ne poveća , to je siguran znak istrošenja spojke .

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA AURIS 1,6 VVTi - PALI SE LAMPICA "CHECK ENGINE"

Datum objave: 22.11.2013 16:00:17
Slika
PITANJE:

Poštovanje, Radi se o Toyota Auris 1.6 VVT, Sol oprema. Duži period, možda 2 mjeseca se pojavljuje greška na displeju. Check engine , VSC. Greška se pojavljuje stoji neko vrijeme, kada ugasim motor , ne svaki put, greška nestaje , nema je neko vrijeme i opet se pojavi. Na radu motora ne osjećam nikakvu promjenu. Na servisu su očitali grešku , ignition coil. Resetirali su kompjuter, vozio sam nekoliko dana ali se greška opet pojavila. Ponavljam u toku vožnje, kada i turiram motor ne osjećam nikakve oscilacije u radu. Na servisu, mogu slobodno reći, koliko sam primjetio izgleda da se nisu susreli s tim problemom jer nismo ništa poduzeli osim resetiranja greške, ne znaju ni koliko bi izmjena samog bcoilsa koštala itd. Jako su ljubazni i sve je ok ali ja želim auto u normalnom stanju. Recimo da sam zato i uzeo Toyotu. Prošao sam svega 65000 km. Eto malo sam duže pisao nadam se da imate koristan savjet kako dalje ,i koji je to u stvari problem mislim u smislu ozbiljnosti i same cijene popravka. Unaprijed Vam zahvaljujem.

ODGOVOR:

Očitana greška ( ignition coil ) je greška sustava za stvaranje iskre na svječicama a moguće neispravnosti su : bobina, kablovi, svjećice, ulazni napon na bobinu, električna instalacija motora, ECU centrala . S Vašim mišljenjem se potpuno slažem , ovo što se događa na vozilu je neispravnost i svakako je treba otkloniti . Cijena popravka se može znati nakon što se točno defektira kvar .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - NEMA SNAGE IZNAD 3.000 o/min

Datum objave: 21.11.2013 17:35:57
Slika
PITANJE:

Radi se o vw passatu međulinija 1.9tdi 95.god, auto normalno vuče al čim ide preko 3000 okretaja pocme ga nesto gusit, ubrzava postepeno, ubrza stane ubrza stane, ili kad stane npr na 120kmh pustim gas i ponovo ga stisnem ide normalno, kako mu nadođe... hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : EGR ventil, mjerač mase zraka, regulator količine goriva, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, visokotlačna pumpa, ECU centrala motora. Nakon što se napravi dijagnostika motora , može se predložiti rješenje i reći cijena popravka.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN JUMPER 2,2 HDI - ČUDAN ZVUK MOTORA ?

Datum objave: 19.11.2013 09:00:39
Slika
PITANJE:

Pozdrav.Radi se o citroenu yumperu 2.2,2007 godina,74 kw.Motor vozila unazad desetak dana bucnije radi pod obrtajima,cuje se neko prorezivanje koje me podsjeca na rad starog transsita posebno pri dizanju obrtaja dok na leru ili pasivnom radu(kad je rsterecen)normalno radi.takodje pri turiranju osjeca se smrad goriva iz auspuha koji skoro pa grize za oci dok se to ranije uopste nije osjecalo niti je bilo kakvog dima.motor je posebno bucan nakon prvog paljenja,odnosno na hladno.Ne pali lampicu,ima odstupanja na reg.pritiska goriva,ostali parametri su priblizni.Cetvrta dizna pokazuje odredjeno odst.mada me majstor uvjerava da to neznaci nista.Sobzirom da se radi o osjetljivom motoru i kvaru molio bih vas da mi date svoje misljenje.

ODGOVOR:

U ovom slučaju je najbolje obavit kompletnu dijagnostiku motora u najboljem servisu za koji znate . Kriva dijagnoza može biti vrlo skupa jer mogu nastati velika oštećenja u motoru . U ovom slučaju treba ispitati : mehaničko stanje motora ( faza motora, kompresija, začepljenja na usisnim kanalima, začepljenja na auspuhu, istrošenja u motoru ) , sustav dobave goriva ( filteri, čistoča goriva, dobavna pumpa, dize, visokotlačna pumpa ) , sustav za upravljanje motorom ( pojedini senzori motora, mjerači, davači impulsa, ECU centrala motora ). Nakon dobro obavljene dijagnostike točno ćete znati što je neispravno i cijenu popravka .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,6 i. 16V - MOTOR LOŠE RADI NAKON "POLUGENERALKE"

Datum objave: 18.11.2013 15:56:44
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Vecrtu B 1.6 16v, rađena polugeneralka na motoru (karike, leteći ležajevi, gumice ventila, semerinzi, brtvila..) Prvi problem; Auto se ponaša čudno, ponekad kao da lupka u motoru, dok radi u leru.. Kad se ugrije, čim pritisnem gas iznad 3500okretaja on počne dimiti, poslije, neovisno o vožnji on dimi, sve dok ga ne ugasim i malo se ohadi.. I prije nego što je rađen motor znao je zatrzati ili puknuti pri naglom dodavanju gasa, pogotovo na plin. Na benzin se manje čuje detonacija, ali jako trza i slabo prima gas. U slučaju jako laganog dodavanja gasa auto ubrzava bez trzaja.. Molim Vas pomoć. Unaprijed hvala i lijep pozdrav!

ODGOVOR:

Dim koji vidite nastaje od ulja koje ulazi u cilindre . Ulje u cilindrima izgara zajedno s gorivom i u vidu plavo-bijelog dima izlazi na auspuh . Uzrok ove pojave su novi klipni prstenovi i istrošeni cilindri . Prilikom demontaže glave motora trebalo je odmah izmjeriti istrošenje cilindara . Na taj način bi se točno znalo da li je kvalitetno rješenje ugradnja novih klipnih prstenova ili je rješenje strojna obrada bloka motora i ugradnja novih klipova . Sada možete jedino voziti 2.000 do 2.500 km . Ako se nakon toga stanje ne popravi ( prilagođavanje novih klipnih prstenova prema istrošenim cilindrima ) onda je jedino rješenje revizija motora i strojna obrada cilindara . Ovoga časa ne bih komentirao detonacije u usisnom kolektoru jer najprije treba urediti mehanički sustav motora . Propuštanje na cilindrima  i klipnim prstenovima .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO 1,9 D - FAZA MOTORA

Datum objave: 16.11.2013 08:29:46
Slika
PITANJE:

kupio sam Berlingo 1.9, 2006. godina sa uništenim motorom. Auto navodno ima 160 000 km,na početku 7. mjeseca napravljen veliki servis, nakon čega je u osmom mjesecu preskočio zupčasti remen. Uzrok preskakanja zupčastog remena je rastrgani stazni remen koji je tario po zaštitnoj plastici i tada je jedan dio dospio pod zupčasti remeb. Posljedica, puknuta bregasta na dva mjesta i jasno njezini ležajevi na glavi. Dao sam na uređenje bloka i druge glave kod g. Božićevića. Posao za sada OK urađen. Prijatelj majstor to sve pedantno ugrađuje i sada došao na problem: NA RADILICI SE NALAZI MALA REMENICA NA KOJU DOLAZI ZUPČASTI REMEN. NA TOJ REMENICI JE UTOR ZA KAJLU 3-4 MM ŠIRI OD KAJLE KOJA UREDNO LIJEŽE NA RADILICU. I SADA TU POSTOJI "LUFT" ZAKRETANJA TE REMENICE. dA LI JE TO NORMALNO? PA TU SE RADI O ZAKRETANJU GOTOVO JEDNOG ZUBA. dLEDALI SMO NA JEDNOM TOTALSCHADE MOTORU NA OTPADU DA ISTO POSTOJU TAKAV ZAZOR IZMEĐU KAJLE I REMENICE, NO REMENICA SE NA RADILICI DRŽI ČVRSTO, TO JEST NE ZAKREĆE SE KAO SADA NAMA. mOLIM VAŠE MIŠLJENJE. poZDRAV I HVALA.

ODGOVOR:

Normalno je da utor za klin ( kajlu )  bude nešto veći . Razlog za to je točno namještanje faze motora. Faza motora se točno postavlja pomoću alata za bokadu osovina motora. Nakon toga se postavlja zupčasti remen prema oznakama koje su jasno vidljive ne svakom novom zupčastom remenu .

na vrh Povratak na vrh

BMW 520 i. - ULJE U AUTOMATSKOM MJENJAČU ?

Datum objave: 15.11.2013 09:54:46
Slika
PITANJE:

Poštovani,imam potrebu da vas pitam za savjet u vezi mog BMW 520i E60 2004 godina. Radi se o trzajima u trećoj brzini. Bio sam u bmw servisu i rekli su da je greška u mjenjaču jer to im je mana. Pitao sam što se može napraviti. Savjetuju mi izmjenu ulja u mjenjaču i izmjenu kartera sa filterom ulja, ali ne garantiraju da će otkloniti kvar. Pomozite mi što da uradim obzirom da me samo ulje i karter koštaju preko 2500 kn, a može biti sve uzalud. pozdrav i hvala na savjetu.

ODGOVOR:

Ulje i filter automatskog mjenjača se mijenjaju svakih 60.000 km ( iako neki servisi tvrde da se to nikada ne mijenja ) . U ovom slučaju nema ništa logičnije nego zamijeniti ulje u mjenjaču i filter mjenjača ukoliko isti nisu dugo mijenjani . Ovo je minimalni zahvat i minimalni trošak koji može biti kada je u pitanju automatski mjenjač . U nekim slučajevima nakon zamjene dotrajalog ulja u mjenjaču i začepljenog filtera mjenjača postiže se rezultat . Međutim ukoliko je zbog dotrajalog ulja u mjenjaču nastalo neko istrošenje u mjenjaču rezultat se neće postići samo zamijenom ulja i filtera mjenjača . Zbog toga nitko unaprijed ne može znati da li će zamjenom ulja i filtera mjenjača kvar biti otklonjen ili neće .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 1,4 i. - UPALILA SE LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 15.11.2013 09:45:11
Slika
PITANJE:

Imam C3 1,4 benzinac 2003g. Neki dan upalila se lampica autodijagnostike motora i stalno svijetli. To mi se desilo i prije nekoliko mjeseci, pa kad sam natočio gorivo lampica se ugasila.,sada se lampica ne gasi, šta to znači, šta da radim....hvala....

ODGOVOR:

Neposrednim uvidom i ispitivanjem pojedinih dijelova sustava ubrizgavanja i sustava paljenja može se točno defektirati kvar . Moguće neispravnosti su : senzor tlaka zraka u usisnom kolektoru, senzor položaja zaklopke snge, lambda sonda, mjerač mase zraka, senzor temperature zraka, loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, bobina, nečisti injektori, filteri, propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalacija motora, mehanički uzroci motora.

na vrh Povratak na vrh

SEAT ALAMBRA 1,9 TDI PD - NEMIRNO RADI NA LERU ?

Datum objave: 14.11.2013 07:01:32
Slika
PITANJE:

Dobar dan! Ovako vozim Seat Alhambra 2001 g. 1.9 TDI 85 kW. Trenutno ima problem da motor ima jednostavno nemiran rad motora,znaci trese,ali ne gubi na vuci,zanima me sta bi moglo biti i jos jedan problem trese u voznji..Mehanicar kod kojeg sam isao kaze da je desna poluosovina problem,kao da je to mana kod njih. Pa sad me zanima da li je dio polusovine ostecen koji ide u mjenjac ili je ovaj vanjski dio ! Hvala vam unaprijed. LP Denis

ODGOVOR:

Motor može imati nemiran rad na leru zbog slijedećih razloga : zrak u sustavu goriva, filteri, senzor temperature motora, EGR ventil, senzor radilice, dize, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora, nečist rezervoar. Kada se ispitaju svi dijelovi koje sam spomenuo znati će se što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh