Danas je: 25.05.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MERCEDES E 220 CDI - MOTOR BUČNIJI KADA SE ZAGRIJE ?

Datum objave: 22.01.2015 12:31:38
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Mercedes W211 E220 CDI. 2003., 230000 km. Molim vas da mi objasnite razlog zašto je motor bučniji kad se zagrije. Kad upalim auto u jutro i krećem na posao, zvuk motora je naravno dizelski, ali lijepo prigušen (znam da je dizelski motor bučniji kad je hladan, ali u tom auto to je nezamjetno). Naime, znači kad je još hladan i kod ravnomjerne vožnje i kod ubrzanja zvuk je lijepo prigušen. Ali kad se temperatura vode približi 70C, zvuk motora je kod ravnomjerne vožnje (npr. konstantna vožnja 70kmh u 4.toj brzini, 2000 okr/min) tih, skoro nečujan, ali ako pritisnem papučicu gasa, znači ubrzanje motor postaje skoro duplo bučniji nego kad je hladan kod ubrzanja. Kad je hladan na ubrzanju čuje se samo prigušeno (nenametljivo), ali kod ubrzanja kad je na radnoj temp, zvuk je oštar i iritira, nekako metalan. Evo nakon iscrpnog objašnjenja :), nadam se da sam dobro objasnio problem. Razgovarao sam sa nekoliko mehaničara o tom problemu, ali očito ne znaju u čemu je problem. Zato eto, obratio sam se Vama. Inače, motor super vuče, ne dimi, troši ulje u granicama normale, nigdje ne ulji, sve je potpuno suho. Da li je moguće da je lanac problem ili što? LP Saša

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu kao moguće neispravnosti mogu navesti ; niski tlak ulja u glavi motora zbog čega se mogu čuti hidropodizači ventila, dize, prevelika količina predubrizgavanja i pojava detonirajućeg izgaranje u cilindrima, greška u predpaljenju , regulacija predpaljenja , ispravnost senzora radilice i senzora bregaste osovine, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,9 SDI - ZRAK U FILTERU GORIVA ?

Datum objave: 13.01.2015 10:15:00
Slika
PITANJE:

Poštovani, zanima me postupak prozračivanja sistema kod zamjene filtera goriva = Škoda Fabia SDI 1.9

ODGOVOR:

Novi filter goriva se napuni gorivom , montira se na vozilo , spoji se cijev dovoda goriva iz rezervoara, ručnom pumpicom se dodatno izvuče zrak iz filtera, tada se spoje i ostale cijevi na filter goriva, otpuste se visokotlačne cijevi na dizama , starta se motor , prilikom startanja na visokotlačne cijevi izlaze mjehurići zraka, kada mjehurići prestanu izlaziti visokotlačne cijevi            ( holenderi ) se ponovo fiksiraju , nakon toga se starta motor i motor upali .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 i. 16V - LOŠE RADI NA BENZIN I NA PLIN ?

Datum objave: 13.01.2015 09:43:30
Slika
PITANJE:

Opel vectra 1.6 16v Poštovanje Vlasnik sam opel vectra b 1996. godine, benzinca (74 kw). Vectra ima ugraden plin. Prije nekih mjesec dana počeo sam imati probelem sa plinom počeo bi mi trokirat i jako sporo bi isao, isao sam do mehanicara za plin, ali nije se proslavio. Nakon toga izgasio mi se skorz na plin i od tada me je počeo zezati i na gorivo, ima čudan zvuk večinu vremena pogotovo kad postigne radnu temperaturu, trokira izgubi snagu, zvuči ko da radi na 3 a ne na 4 cilindra. Promjenio sam svjećice, kablove za njih, ali opet nista, majstor za dizne rekao je da nije do njih. Dijagnostika izbaciva problem kod AGR ventila al nije ni do njega jer je to i godinu dana prije pokazivo ko problem. Pa mozete li mi reci dali ste imali ikakvih iskustva sa ovakvim problemom? Hvala i lp

ODGOVOR:

Točan uzrok zbog kojega motor nema potrebnu snagu i ubrzanje može se točno otkriti nakon stručnog pregleda Vašega vozila. Postoje četiri osnovna moguća uzroka a to su : mehanički sustav motora, sustav za dobavu goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, upravljački sustav motora. Moguće neispravnosti su ; propuštanje na ventilima, propuštanje ktoz cilindre, propuštanje na usisnom kolektoru, faza motora, regulator tlaka goriva, filteri, niski tlak goriva, injektori, pojedini senzori motora, loša iskra na svjećicama, bobina, ulazni napon na bobinu, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 1,0 S - VELIKA POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 12.01.2015 11:07:01
Slika
PITANJE:

Postovani Meicu, kupila sam prije mjesec dana pezo 106, 92 godiste, 950 kubika 32 KW, molim Vas za savjet kako da provjerim da li mi je ispravna kazaljka za pokazivanje goriva jer mi je potrosnja ogromna tj 70 eur benzina ako ne i vise sam potrosila za predjenih 300 km po kazaljci stalno mu dosipam po malo goriva. Svi mi govore da on treba da trosi po 4 ili 5 litara a meni puno vise nikad ga ne vozim pod sauhom da bi mi to vuklo gorivo. u cemu bi mogao biti problem? i molim Vas za Vase strucno misljenje o ovom autu? Unaprijed Vamm se zahvaljujem. Srdacan pozdrav!

ODGOVOR:

Najbolji način da izmjerite potrošnju goriva je slijedeći : napunite pun rezervoar goriva, stavite dnevni prikaz prevaljenih kilometara na nulu ( ili zapišite ukupnu kilometražu ) , nakon toga vozite nekoliko dana , tada opet napunite rezervoar do vrha, očitajte i zapišite koliko ste kilometara prošli od zadnjeg punjenja rezervoara , tada izračunajte potrošnju goriva  100 x litre goriva : pređenim kilometrima = potrošnja goriva na 10 km . Ako tada vidite da je potrošnja preveika obavite pregled vozila u servisu jer su moguće neke neispravnosti . Mogući uzroci su : mehaničko stanje motora, sustav dobave goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 1,8 T - U VEZI TURBINE ?

Datum objave: 11.01.2015 13:42:07
Slika
PITANJE:

bog svako dobro gospodine meic imam jedno pitanje vozim audi 1.8t b7 model 2005 god. presao 70.oookm jedno pitanje uvezi turbine kada se ona cisti ili reparira na koliko kilometara imali neka granica i sta se ubiti na njoj radi ili se nesto mora podmazivati,u stvari kad se treba ici na pregled turbine da se nesto nedesi nepredvidjeno pozz.

ODGOVOR:

Turbinu ne treba nikada dirati dok ona uredno radi . Kada se pojave kvarovi na turbini a to su : potrošnja ulja kroz turbinu, niski tlak punjenja, pojačani zvuk turbine zbog istrošenih ležajeva , tek tada se radi servis ili popravak turbine. Za turbinu je najbitnije da koristite kvaliteno ulje i da redovito mijenjate ulje i filtere. Turbina se inače podmazuje uljem iz motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 - PRAZNI MI BATERIJU KADA JE UGAŠEN ?

Datum objave: 09.01.2015 15:39:11
Slika
PITANJE:

poštovani imam jedan problem imam A6 audi imam problem crpi mi bateriju kad je ugasen za samo par sati isprazni je potpuno.ali ne uvijek nekad zna par dana biti puna onda upalim auto vozim ga ,ugasim i kad dođem sutra dan akumulator bude prazan .Pa vas molim da mi kazete sta bih moglo biti .danas sam ga ostavio sat vremena da radi i nije punio bateriju .Bateriju sam novu prtomijenijo .Predhodno sam promijenio jos jednu baeriju i isto je bilo sumnjam na neki relej ili dinamu da crpe struju za samo pet sati bude prazna baterija.poštovani unaprijed hvala..

ODGOVOR:

Najprije morate izmjeriti napon punjenja akumulatora . Napon punjenja mora biti u granicama od 13,8 V do 14,8 V . Ako to nije tako onda treba sumnjati u regulator napona , alternator, električnu instalaciju . Po potrebi treba napraviti servis alternatora. Drugi slučaj je kada je napon punjenja dobar . Tada nije uzrok ništa od prije navednog . Uzrok je neispravnost nekoga od brojnih potrošača na vozilu koji u stanju mirovanja vozila izvlači struju iz akumulatora. Ovaj problem se rješava tako da se upotrebom ampermetra ili drugih ispitnih uređaja,  isključivanjem pojedinih potrošača otkrije koji je potrošač neispravan . Nakon toga se radi popravak ili zamjenja neispravnog potrošača . 

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,9 JTD - PROBLEM S KOMPRESIJOM ?

Datum objave: 08.01.2015 10:56:11
Slika
PITANJE:

Imam pitanje za Fiat Stilo 1.9 JTd 80 Ks 2002. godište. Ispočetka se turbina jednostavno nije palila što mi je i računalo pokazivalo, zamijenjen je ventil na motoru, međutim nije stavljen BOSCHOV, pa se problem nastavio, poništena je greška putem računala i očišćena turbina i nakon toga sve radi uredno, ali se istovremeno pojavljuje problem s kompresijom. Naime, izmjereno je 19, a u pravilu ne bi smijela biti ispod 25 ako sam dobro upućen. Motor ne pušta ulje niti ga troši više nego što bi trebao, primjetio sam da se ponekad osjeti miris nafte kod motora s lijeve strane. Prema nekim savjetima trebalo bi mijenjati karike, pogledati kakvi su klipovi...e sad zanima me koliko je velik takav zahvat na vozilu i da li je uopće isplativo raditi tako nešto s obzirom na starost vozila. Usput na vozilu je 290 000 km i nije bilo nikakvih problema, vozilo je uredno servisirano u ovlaštenim servisima. Hvala na odgovoru!

ODGOVOR:

Ako vozilo uredno pali , ako je potrošnja ulja i goriva u granicama normale , ako motor ima potrebnu snagu, onda nemojte raditi nišna na motoru . Curenja goriva treba otkloniti . U vezi kompresije pomogao bi Ceramic Power Liquid o kojemu možete nešto pročitati na mojoj stranici . Zahvat u motor je uvijek vrlo zahtijevan i vrlo skup . Kada se rade takvi poslovi onda nema improvizacija nego se mora sve napraviti po pravilima struke . Najvjerovatnije bi se morala raditi kompletna reparatura motora s obradom cilindara i ugradnjom novih klipova jer sa zamijenom klipnih prstenova ne bi postigli rezultat .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - PROBLEM S GRIJANJEM KABINE ?

Datum objave: 04.01.2015 18:07:32
Slika
PITANJE:

Poštovani pitao bih vas za savjet, imam problem sa grijanjem kabine na Passatu 1.9 tdi 85kv 115ks Pumpa dize. Promjenjen termostat orginal stavljen drugi, mjenjat indikator temperature ali je stavljen zamjenski, i pri skidanju puknulo je kučište koje je promjenuto sa drugog motora, da bi se nakon mjenjanja tog kučišta pojavilo ulje u posudi od hlađena,mislim na posudu gdje je antrifiz, a prije tog mjenjanja nije bilo ni kapi ulja u posudi,pitao sam majstora da nije kojim slučajem ispustio antrifiz dok je mjenjo kućište u neku masnu posudu, rekao je da nije, pa mi je drugi majstor rastavljo da vidi dali ulji hladnjak ne pušta možda i utvrdio da ne i onda je ispustio sav antrifriz van i bacio i ispro sistem koliko je mogao i stavio novi na kojem se nakon par dan pojavila mala količina ulja možda par kapi, ali je stvar u tome što ja nemam grijanje nego dok postigne podpunu temperaturu od 90 stupnjeva počme malo grijat,majstori sumljaju da nije glava propustila ili brtva glave jer nema pritiska u sistemu, Mali hladnjak protočan i vruća obadva crijeva.i ulazno i izlazno, pa bih vas zamolio ako mi možete pomoć i savjetovat što da radim i u čeme vi mislite da je kvar.

ODGOVOR:

U ovom slučaju terba najprije obaviti kontrolu pojedinih dijelova rashladnog sustava . Kod toga je bitno utvrditi kako radi termostat i da li motor ima radnu temperaturu oko 90°C . Ako je to u redu može se dalje raditi dijagnostika sustava grijanja. Moguće neispravnosti su ; začepljenje radijatora grijača, pumpa za vodu, zrak u rashladnom sustavu, filter kabine, zaklopke za usmjeravanje zraka na grijač, aktuatori koji otvaraju zaklopke grijača, komande grijača, električna instalacija, BSI kompjutor komforne elektronike .

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 2,4 i. ABARTH - KAKO RIJEŠITI TAJ KVAR ?

Datum objave: 04.01.2015 17:58:27
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Imam Stila Abartha 2.4 20V, problem koji se javlja je taj što se gasi i ne prihvaća gas kada se stavi u prvu brzinu nakon što se motor zagrije, u leru ide u blokade i u rikverc može normalno ali u prvu kada je vruć nikako, počne "štucat" i ugasi se, spajan je na dijagnostiku i baca grešku da su svih 5 injektora otišli? (ne vjerujem da su svi odjednom) Stavljen drugi senzor bregaste, položaja radilice, temperature, novo gorivo, nemam više ideje što bi moglo biti i kako rješiti taj kvar, jedino mi preostaje fiatovu dijagnostiku i svaku komponentu ispitat i provjerit, nadam se da imate kakav savjet :) lp Dino

ODGOVOR:

Ovo zadnje ste dobro rekli da treba ispitai sve komponente sustava . Na taj način se može defektirati neispravnost . Ispitati treba : mehaničko stanje motora, fazu motora, kompresiju, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru, tlak goriva, filter goriva, rezervoar, regulator talaka goriva, injektore, sve senzore motora, lambda sondu, mjerač mase zraka, iskru na svjećicama, bobinu, kablove, električnu instalaciju motora, ECU centralu motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 i. 16V - POVREMENO LUPKANJE ?

Datum objave: 31.12.2014 11:34:21
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meiću, vlasnik sam Ford Focusa 1.4 duratec iz 2006.g. Auto ima 80000 km. prije otprilike 10000 km počelo se čuti lupkanje u motoru. Lupkanja ponekad nema, nije uvijek istog intenziteta i nije važno da li je motor hladan ili topao. Nakon pregleda u ovlaštenom servisu rekli su mi da je na dva ventila zazor veći od dopuštenog te da je potrebno staviti deblje pločice ispod podizača.Isto tako su mi rekli da njihovu točnu debljinu mogu ustanoviti nakon skidanja glave motora. Nakon toga se dijelovi naručuju iz Njemačke. Popravak bi moglo potrajati 7-10 dana što je za mene neprihvatljivo. Drugi je mehaničar izmjerio zazore ventila te je ustanovio da su odstupanja minimalna( u granicama normale). On sumnja da je došlo do začepljenja kanala i predlaže ulijevanje aditiva za čišćenje motora i izmjenu ulja. Molim Vas Vaše mišljenje o tome kako si ne bih stvarao nepotrebne troškove. Nadam se da ćete pronaći vremena da mi odgovorite i unaprijed vam zahvaljujem. Želim Vam sve najbolje u 2015. godini. Tihomir Štefulj

ODGOVOR:

Za zamijeniti podizač ili podizače ventila nije potrebno skidati glavu motora nego samo bregastu osovinu . Ako je odstupanje od propisane zračnosti minimalno , tada ne treba ništa poduzimeti . Osnovni zadatak servisa je da nakon pregleda Vašega vozila točno defektira uzrok lupanja, da predloži rješenje i da uz Vašu suglasnost otkloni spomenuto lupanje . Pojedina rješenja Vaših automehaničara ne bih komentirao jer nisam imao mogućnost pregledati Vaše vozilo .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - PUNO BIJELOG DIMA ?

Datum objave: 29.12.2014 08:46:54
Slika
PITANJE:

Postovani, vozim golf 4 1.9 tdi. Kod prvog paljenja kad je motor hladan pojavi se poveca kolicina bijelog dima. Jakog je mirisa i ne prestaje dimiti ni dok se vozim. Kad se temperatura popne iznad 70 stupnjeva onda prestane. Nema nikakvih poteskoca kod rada motora. Vozio lokalnom mehanicaru i nista nije otkrio. To mi se desilo prvi put prije tjedan dana dok sam stojao na semaforu (bio hladan motor) zadimio se toliko da nisam vidio aute oko sebe. Dignem haubu i vidim da fali antifriza provjeravao par dana prije, uspem do max. Prestao dimit sve dok se ne ohladi. Svaki dan gledam antif. nefali nista, dobro radi, majstor nezna sta mu je, pa da pitam strucnu osobu. Ako (mozda) znate sto bi moglo biti dolazim kod vas! Hvala

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogući uzrok je ulazak rashladne tekućine ( antifriz )  u cilindar . Spomenuta tekućina se u cilindru na visokoj temperaturi pretvara u paru koja u vidu bijelog dima izlazi kroz auspuh. Ovo stanje treba što prije rješavati kako ne bi došlo do većeg i skupljeg oštećenja u motoru. Javite se telefonom , najprije ćemo točno defektirati kvar a nakon toga predložiti kvalitetno rješenje .  .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,9 TDI - PALI SE LAMPICA GRIJAČA ?

Datum objave: 27.12.2014 14:23:36
Slika
PITANJE:

Pitanje Poštovani, kao prvo da Vas pohvalim Vas i Vašu stručnost i znanje i iskustvo pretočeno u savjetovanje kojemu najviše vjerujem! Naime javljam se u vezi vozila Audi B4 19TDI 1995.godina.Problem je u tom što mi je od prošlog tjedna,kada upalim auto nakon pola minute mi počne se paliti i gasiti lampica od grijača.Danas mi se je upalila u vožnji nakon nekih 10-15 minuta i palila i gasila se nekih pola minute i lampica se ugasila.Motor normalno pali i vuče ne osjetim nikakvu promjenu na motoru.Hvala na odgovoru. Prijateljski pozdrav,Goran

ODGOVOR:

Kontrolna lampica grijača se može paiti zbog više razloga a to su : neispravnost grijača, neispravnost upravljačkog modula grijača, neispravnost senzora položaja pedale kočnice, neispravnost pojedininih senzora motora, mjerač mase zraka, EGR ventil, regulator količine goriva, električna instalacija motora, visokotlačna piumpa. Kada se ispitaju svi dijelovi koje sam naveo, može se otkriti kvar .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - PALI SE LAMPICA GRIJAČA ?

Datum objave: 23.12.2014 10:16:47
Slika
PITANJE:

Postovanje, imam dva pitanja. Pitanja se odnose za Renault Clio 2 2003 godiste, 1.5 dCi, 48kW, 65 konjskih snaga. 1 PITANJE: Pri brzini od 80km/h pali mi se signalna lampica ABS. Ne desava se pri brzini ispod 80km/h. Kada ugasim auto i ponovo upalim, lampica se ugasi dok ponovo ne dostignem brzinu od 80km/h. Neki su mi rekli da je zaprljan senzor ABS. Isto kada kocim cesto se desi vibracija kocnice, bas osjetim po nogom da papucica zavibrira, malo jace vibracije. Istovremeno se cuje kao blago "krcanje" sa desne kocnice. Problem se desava se prilikom blazeg pritiska kocnice. Prilikom naglog stiska normalno koci. 2 PITANJE: Od skora mi se pocela palit i signalna lampica grijaca. Ispocetka je to bilo na par sekundi. Desavalo se da se upali jednom sedmicno. Sada vec prilikom svake voznje se upali. Nekad se desi da se upali pri samom startu auta pa gori neko vrijeme, ugasi se pa se ponovo upali. Nekada nakon nekoliko predjenih kilometara se upali, gori neko vrijeme pa se ugasi Hvala najljepsa

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su : senzor ABS-a na kotaču s kojega čujete vibracije, konektor senzora, električna instalacija, ležaj kotača, hidroagregat ABS-a . Kontrolna lampica grijača se pali kada na sustvau motora postoji bilo koja greška . Najčešće neispravnosti su ; pojedini senzori motora, grijači, EGR ventil, mjerač mase zraka, regulator tlaka goriva, dize, električna instalacija. U svakom slučaju najprije treba raditi dijagnostiku, točno defektirati kvar/kvarove i nakon toga opbaviti potreban popravak .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. 16V - IMAM DVA PROBLEMA ?

Datum objave: 20.12.2014 13:47:37
Slika
PITANJE:

postovanje...imam renault clio 1.2 16v 2003 god...imam dva problema...prvi je da vidim na cepu kad otvorim motor da je bijela masa gore a kada dole izvucem mjericu ulja sve je ok dole....ne vidi se bijela masa...pa se bojim dali je pomjesao vodu i ulje...ulje mi ne gubi i vodu ne gubi??drugi problem je da mi se zna nekad upalit lampica neka na sredini onako kao grijac u kockici...te jedna desno dole u cosku kao nacrtan motor...obje skroz gore a ova prva kada se upali neda mi da vozim brze od 40km na sat...i onda se odjednom ta prva ugasi i sve ok i opet mogu vozit normalno...i malo malo mi se upali i ugasi...recite nesta sta bi moglo biti?

ODGOVOR:

Ukoliko nema pojave da nestaje rashladna tekućina i ako motorno ulje ima normalnu boju onda nema nikavog mehaničkog kvara na motoru . Bijela masa nastaje zbog kondenzata koji se stvara u motoru zbog higroskopnosti ulja i zbog kratkih relacije u kojima motor ne može postići radnu temperaturu . Odgovor na Vaše drugo pitanje je da postoji neispravnost na : sustavu za dobavu goriva, na sustavu za stvaranje iskre na svjećicama, na sustavu za upravljenje motorom . Prvi korak je dijagnostika i točna defektaža kvara a nakon toga potreban popravak . Ispitati treba slijedeće ; sve senzore motora, mjerač mase zraka, lambda sondu, tlak goriva, injektore, kablove, svjećice, bobinu, električnu instalaciju motora .

na vrh Povratak na vrh

KIA CEED 1,6 CRDI - TEŽE PALI HLADAN ?

Datum objave: 19.12.2014 10:29:46
Slika
PITANJE:

Poštovani Imam kiu ceed 1,6 crdi 85kw,2007g problem se dešava kad ujutro se pali auto duže vergla cca 5-10sec ali upali da nakon toga pali normalnije,novi je akumulator stavljen i uredno je servisiran,neki su mi rekli da možda nije do dizne da ne stvara dobru maglicu kod paljenja ali mislim da onda i poslije bi zezao čak su mi neki predložili da stavim u tank dvotaktol mineralni da podmaže dizne?

ODGOVOR:

U rezervoar nije potrebno ništa stavljati , to je nepotrebno . Mogući uzroci otežanog paljenja su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, prisutnost zraka u gorivu, kontrolni modul grijača, senzor tlaka goriva na Rail-u, regulator količine goriva, regulator tlaka goriva, dize, EGR ventil, visokotlačna pumpa, veliki pad napona prilikom startanja motora, mehaničko stanje motora , senzor radilice, filter goriva, akumulator, elektropokretač .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,9 TDI - NE PRIMA GAS ?

Datum objave: 17.12.2014 15:41:18
Slika
PITANJE:

Imam audia 80 B4 karavan 1994god 66kw TDI Problem nece primi gas ni u ravnici ni u brdu ,odjednom povuce kao lud i opet se to sve ponavlja,hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : filter goriva, nečist rezervoar, zrak u sustavu goriva, regulator količine goriva, dize, visokotlčana pumpa, mehaničko stanje motora, EGR ventil, mjerač mase zraka, začepljenje na usinim kanalima , niski tlak zraka , sustav za regulaciju turbine, turbina.

na vrh Povratak na vrh

BMW 530 XD - LUPANJE KOD GETRIBE ?

Datum objave: 10.12.2014 13:55:44
Slika
PITANJE:

Postovani,lijep pozdrav!Imam Bmw 530xd,2006g,saltung mjenjac,197500km.U zadnjih par tjedana primjetio sam lupanje negdje u predjelu getribe ili prednjeg diferenciala.Lupanje se cuje najvise kod sporije voznje pri laganom gasu u prvoj i drugoj brzini sa zaokretanjem volana lijevo i desno(voznja od lijevoga ruba ceste do desnoga) i to svaki put kad se vracam od ruba ceste prema sredini,odnosno kad se kotaci poravnavaju u autu se cuje sve jaci trzaj i udarac.Kod vece brizine i dok se ne vozi tzv.slalom ne cuje se nista.Takoder sam primjetio slicne simptome kod spustanja nizbrdo u lijevi zavoj(vjerovatno i u desni bi bilo isto) na asvaltnoj podlozi.Ovjes je pregledan i vizualno nema nikakve greske.Jos se javlja uz to i nekakvo lupkanje kod rucice mjenjaca,prilikom ubrzavanja na nizim okretajma(kao sklocanje)i to secuje najvise u drugoj brzini(osjeti se i u trecoj i cetvrtoj,ali laganije).Hvala puno na odgovoru,pozdrav!

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogući uzroci su : vanjski homokinetički zglobovi, unutrašnji homokinetički zglobovi, mala vjerovatnost je da je istrošenje u diferencijalu . U svakom slučaju najprije treba obaviti točnu defektažu a nakon toga obaviti potreban popravak .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,9 TDI - NEMIRAN RAD NA LERU ?

Datum objave: 10.12.2014 09:06:42
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine.imam audi a3 1.9tdi 110ks,1998god.s problemom.kad vozim na nizbrdici i spuštam se lagano stisnutim kvačilom , motor lagano trza kao da mu se smanjuju okretaji primjećujem kazaljku okretaja da ne miruje.taj nemiran rad motora ponekad primjetim i na radu na leru dok auto stoji.isto tako i kad u prvoj brzini na ravnoj cesti pustim auto bez gasa da vozi.ovi simptomi nisu stalni .auto je uredno servisirano uvijek.na na dijagnostici nema nikaakvih grešaka.hvala na pomoći

ODGOVOR:

Točan uzrok se može znati nakon stručnog pregleda i dijagnostike motora. Moguće neispravnosti su : pojava zraka u gorivu, nečist rezervoar, filteri, mehaničko stanje motora, tlakovi kompresije, propuštanje na ventilima, dize ( razlika u količini goriva ) , senzor temperature motora, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, visokotlačna pumpa, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 2,0 i. 16V - MOLIM VAS KAKO DALJE ?

Datum objave: 07.12.2014 13:41:41
Slika
PITANJE:

Struja na vozilu Alfa 156 2.0 16v Poštovani gosp Meić, Nakon što mi je gore navedeno vozilo počelo trokirati kod stiskanja gasa susjed mi je kako kaže da se razumije u vozila i išao mi gledati auto. Naime isti mi je nakon pregleda rekao da je gledao struju na senzoru nekog protoka, mislim da je rekao protok zraka. Kaže da je bilo 12v no slučajno pri testiranju je međusobno spojio plus i minus i više na tom priključku nema uopće nikakve struje. Nakon toga sam išla kod lokalnog majstora da mi spoji vozilo na dijagnostiku, kaže kako je sad prikazano niz senzora da ima grešku, reko je da je greške obrisao ali nakon paljenja auta se ponovno pojave, skinuo je kompjuter auta i testirao ga je.. rekao je da je OK. Je li moguće da je nešto drugo izgorilo umjesto kompjutera vozila, nikakve releje mi nije spominjo dok je ovaj susjed rekao da bi mogli oni biti. Auto readi ali svakako.. loše sluša gas, u leru se trese pa se ugasi.. i tako. Molim neki savjet što sad dalje gledati/mijenjati? Hvala!

ODGOVOR:

Na samom početku moram reči da nemate sreće sa servisima koji su radili defektažu i koji su pokušali otkloniti kvar . Složenost problema na Vašem vozilu prelazi njihove tehničke mogućnosti . Moguće je da je neispravan sam kompjutor, pojedini senzori i električna instalciaja motora. Najbolje bi bilo da pronađete servis koji može rješavati i ovakve kvarove. Kada bih imao mogućnost pregledati Vaše vozilo , najprije bih obavio opsežno ispitivanje , defektažu kvara i tada bih Vam predložio rješenje i obavio popravak.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 E 2,0 i. - TLAK U RASHLADNOM SUSTAVU ?

Datum objave: 06.12.2014 12:17:53
Slika
PITANJE:

Prijteliji trebam pomoc, naime imam Mb 190E 2.0 imam problem sa pritiskom u posudi za rashladnu tecnost.Auto nema cirkulacije iako sam izvadio termostat i probao tako ne vidi se cirkulacija vode a pritisak u boci je ogroman kad se skine cep izbaci svu tekucinu.Probao sa skinuti crijevo koje ide od termostata prema boci i kada puhnem voda cirkulise kroz sistem dok je auto ugasen. U radu kad je cep zatvoren voda kad se ugrije sva crijeva i hladnjak su ravnomjerno vrucaa stim jos nisam primjetio kad skinem cep sa posude dok je auto hladan i upalim ga ne podize nivo niti da prelijeva.Ako mozete dati bilo kakav savjet bio bih Vam jako zahvalan

ODGOVOR:

Ugradite ponovo vrlo kvalitetan termostat , napunite rashladnu tekućinu i napravite probnu vožnju . Ako u vožnji temperature motora ne prelazi dozvoljenu normalu, ako se motor ne pregrijava, ako ne izbacuje rashladnu tekućinu iz posude , onda Vas nije briga što Vi ne vidite da rashladna tekućina ne cirkulira. Kada je ispravan rashladni sustav onda je tlak u rashladnom sustavu oko 1,2 bara .

na vrh Povratak na vrh