Danas je: 07.12.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

CHEVROLET LACETTI 2,0 D - KLIMA UREĐAJ PROBLEM ?

Datum objave: 11.04.2015 13:18:59
Slika
PITANJE:

Imam CHEVROLET LACETTI KARAVAN 2.0 D, 89 kw, 2007. Imam pitanje u vezi klima eređaja u autu. Klima je automatska. Kad se auto vozi po gradu s upaljenim klima uređajem, gdje ima puno zaustavljanja i kretanja, klima radi savrseno i kondezat curi ispod auta normalno. No međutim kad vozima auto na auto putu, u pocetku klima radi savrseno, no nakon nekog vremena polagano pocima hladit sve slabije i slabije, te kada se zaustavim velika kolicina kondezata iscuri. Nakon sto je kondezat iscurio klima opet radi savrseno. Mislim da u konstantnoj voznji bez kracih zaustavljanja kondezat ne curi, vec procuri kad vozilo zaustavim. Molio bih vase misljenje oko ovog problema, te da mi napisete gdje bi mogao biti problem. Prije godinu dana sam nadopunio klima uređaj s plinom i nema nigdje nikakvih propustanja na cijevima, a filter u kabini mijenjam 1 -2 puta godisnje. HVALA PUNO!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : začepljenje ili djelomično začepljenje odvodnih cijevi za odvod vondenzata, donji tlak plina , gornji tlak plina, dehidrator, ekspanzioni ventil, kondenzator, ostali netipični uzroci . Sve se može otkriti neposredno na samom vozilu .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - GRIJANJE/HLAĐENJE

Datum objave: 08.04.2015 15:31:51
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Ford Fiestu 1.4TDCI, godina proizvodnje 2012. Prije nekoliko dana pojavio se problem sa grijanjem / hlađenjem kabine vozila. Radilo je samo grijanje, bez obzira na položaj potenciometra hladno- toplo , odnosno plavo -crveno.Nakon nekog vremena dogodila se obratna situacija, radi samo hlađenje bez obzira na položaj gumba plavo- crveno i takva je situacija i dalje. Čini mi se da ispod armature nalazi bužir sa sajlom kojom se, pretpostavljam, daje komanda za grijanje(/hlađenje kabine. Potenciometar se inače okreće iz plavog područja u crveno i obratno, čini mi se normalno, bez zapinjanja. Jasno, ne mogu vidjeti što se događa unutar armature. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Ako se niste nikada bavili time, bolje da to prepustite stručnjaku, jer može nastati oštećenje. Moguće neispravnosti su:komande grijača (grijanje/hlađenje),ventil grijača,aktuatori grijača. U našem servisu možemo to defektirati i otkloniti kvar.  

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,6 i. - NESTABILAN BROJ OKRETAJA NA LERU ?

Datum objave: 07.04.2015 21:12:24
Slika
PITANJE:

Postovani g.Meiću nedavno sam kupio vw Polo Clasic 1.6 74kw 1998g benzinac.Nedavno se mi pojavio problem prilikom jutarnjeg paljenja,motor upali odmah al ako ne drzim gas odmah ugasi il okretaji motora padnu ispod 400 okr/min. pa svejedno ugasi.Kad se motor ugrije nakon 20 do 30 sek. radi normalno.Par puta se javio taj problem i kad je topao motor al tad radi sa jedva 400 okr/min.Radio mehanicar ciscenje zaklopke spojio na komp. greske izbrisao al se problem ponovno javlja.Molim pomoc.Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : elektronika zaklopke snage, senzor temoereture motora, senzor tlaka zraka, motorić minimuma, injektori, nečist rezervoar, električna instalacija motora, ECU centrala, mehaničko stanje motora, ostale netipične neispravnosti.

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 i. - IZBACUJE BIJELI DIM IZ AUSPUHA ?

Datum objave: 07.04.2015 20:46:07
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam bmw 525i e 60 2003 godina izbaciva mi bjeli smrdljivi dim na auspuh prilikom paljenja radio sam gumice ventila, obradu glave nova brtva glave i on poslje toga radi isto opet izbaciva dim auto normalno radi i vuce netrisi ulje i vodu cuo sam da bi mogo biti separator uljni para molio bi savjet sta bi moglo biti

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : zaostali dio ulja u auspuhu, zaostali dio ulja u ispušnim loncima, sustsv za odušak uljnih para ( začepljenje ), Mehanički uzroci u samom motoru.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 124 - MJERAČ ULJA

Datum objave: 04.04.2015 10:21:07
Slika
PITANJE:

Gospodine Meic, zelim da izrazim veliko postovanje prema vama zbog posla kojim se bavite preko interneta. Imam pitanje u vezi mercedesa 124, 2000ccm dizel 55kw, sa predjenih 390 000km, drugi sam vlasnik tako da je motor redovno servisiran, motor je u odlicnom stanju ne dimi, normalno vuce i radi, pritisak ulja zagrijanog motora na leru pokazuje na kazaljci 2.5 dok pri dodavanju gasa popne se na 3, "problem"je u tome sto u radu motora kad izvadim mjerac nivoa ulja posle nekoliko trenutaka tu pocne da izlazi ulje. To sam slucajno primjetio kad sam izvadio mjerac inace drugih problema nema. Kad skinem crjevo od iberlaufa tu ne dimi ali duva koliko je normalno (mislim), dok je iberlauf odspojen slobodno mogu izvadit mjerac ulja i nece izlazit ulje na sipci, kad spojim iberlauf opet dize nivo na mjernoj sipci i pocne da izlazi ulje (naravno samo kad izvadim mjericu). Dal to znaci neki problem ili je to mozda normalno kad se izvadi mjerica nivoa ulja dok motor radi. Hvala unaprijed, veliki pozdrav, Zlatko.

ODGOVOR:

To može sve biti u granicama normale, bitno je da je potrošnja ulja u granicama normale i motor normalno pali. Ako želite možete jedino provjeriti i očistiti sustav za odušak uljnih para iz motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E- PROBLEM OTKLJUČAVANJA VRATA

Datum objave: 02.04.2015 10:50:53
Slika
PITANJE:

Imam Merzedes E 220 C - 1996g. Problem je kod zaključavanja ili odključavanja sa daljinskim, vrlo često ne mogu otključati niti na vratima niti na prtljažniku, baterije u ključu su nove i ključ daje signal? Onda opet funkcionira danima normalno? Molim vas savjet, što činiti? Pozdrav Josip

ODGOVOR:

Napravite dijagnostiku sustava daljinskog zaključavanja, a može biti:povečani otpor na pojedinim bravica vrata ili prtljažnika, električna instalacija u vratima, aktuatori na bravicama pojedinih vrata.-

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 4 - VARIRAJU OKRETAJI

Datum objave: 01.04.2015 21:21:21
Slika
PITANJE:

Poštovani, Golf 4 TDI (74 kw PD), prešao 195 000 km. Prilikom međuubrzanja (pretjecanje), recimo vozim na 2500 okr i pritisnem papučicu gasa u pod, okretaji se naglo podignu do 3000 pa se zatim spuste na 2800 bez da pustim papučicu gasa i zatm se stabiliziraju. Zanima me koji je uzrok variranja okretaja i to uglavnom prilikom jačeg ubrzanja. Auto starta dobro i nema problema, problem se javlja baš u rasponu okretaja gdje motora daje najviše snage. Samo da napomenem da sam stavio novu tandem pumpu, tako da ona nebi trebala biti problem, mada dok sam ima staru tandem pumpu koja je puštala gorivo taj mi se problem znao pojavljivati. Dali je problem u spoju crijeva, dovodu goriva, zraka. Hvala za brzi odgovor. lp. Mario

ODGOVOR:

Kada se napravi stručni pregled motora, točno će se znati što je neispravno i cijenu popravka.Moguće neispravnosti su pojedini senzori motora,dize, nečist rezervoar,pojava zraka u gorivu,električna instalacija motora. Ako ne možete riješiti problem u svom kraju, dođite do nas.

 

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - BLOKIRAO PREDNJI KOTAČ

Datum objave: 30.03.2015 15:21:05
Slika
PITANJE:

Imam fiat punta 1,1 99 godiste. blokirao mi je prednji desni tocak. skinuo sam celjust zmenio gumice ali i dalje mi cilindar blokira dok mu nepustim ulje na sisici i onda se klip vrati. zanima me sta moze biti uzrok tome i dali postoji mogucnost da glavni kocioni neradi kako treba? I sta raditi po tom pitanju? Dali mozda treba jos da se izluftira tocak?

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su: hidraulika kočnih kliješta(cilindar), visokotlačna gumena cijev kočnice,blokada disk pločica u njihovim ležištima,blokada na nosačima kočnih kliješta. Ako kočna kliješta niste u stanju popraviti, onda ista zamijenite.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA - VIŠE PROBLEMA

Datum objave: 30.03.2015 15:10:23
Slika
PITANJE:

Imam auto opel Zafira 2.0 dti 2004,u vožnji mi počeo gubiti snagu,gasio se,palila se lampica za popravak,prvo očistio usis,dijagnostika pokazala na EGR (promjenjen),nakon toga isti problemi,tvrde da je eger bio pokvaren,nakon dugo pretraga po vozilu nađeno da je netko pokidao jedan pin u konektoru koji ide od bosh pumpe,prema egr ventilu i mjeraču protoka zraka,kompijuteru,(neznam točno što),taj konektor je popravljen slan u Beograd da se napravi novi,Nakon toga auto dobro radi ne prijavljuje greške samo ujutro kad se upali motor minut dva nemirno radi,čak se i ugasi,poslije ga teže upalim.Preko dana sve OK.Molim Vas za savjet jer više neznam što da radim nikad kraja problemima.Između ostalog promjenio sam i mjerač protoka zraka jer je na autu bio neki zamjenski koji uopće nije slao prave podatke.Auto kupljen prije mjesec.

ODGOVOR:

U vezi problema koje ste naveli, mogao bih napisati odgovor za ko bih trebao 30 strnica. Moj savjet bi bio da pronađete ozbiljan servis,opišete mu probleme i po potrebi mu ostavite vozilo na dijagnostici.Nakon toga bi trebali dobiti ozbiljan odgovor što je neispravno i koja je cijena popravka.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,3 - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 29.03.2015 22:37:04
Slika
PITANJE:

Bog, radi se o escortu 1.3 benzin iz 97 god. Kada dam kontakt upali mi se ventilator hladnjaka i ako tada dok ventilator radi pokušam upaliti mašinu ona nemirno radi teško prima gas i na kraju se ugasi.zatim ponovno dam kontakt ventilator opet radi i nakon 20-30 sekundi se ugasi sam od sebe. Kada se ugasi čuje se jedan "klik" poput onog klika od kompjuterskog miša.(možda relejni klik).Nakon što se ventilator sam ugasi mašina pali bez problema i radi normalno. Imam nekog mehaničarskog iskustva i meni se ovo čini kao da termo prekidač nije ispravan ,međutim nisam ga uspio pronaći na hladnjaku. Dali ste imali ovakvu grešku i možete li mi pomoći. Lijep pozdrav....

ODGOVOR:

Na hladnjaku nema termoprekidača,sustav radi preko senzora temperature motora. Isti se obično nalazi na glavi motora. Ispitajte navedeni senzor,električnu instalaciju motora,ploču sa osiguračima i pojedine senzore motora.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 MPI -NE RADI MIRNO U LERU

Datum objave: 29.03.2015 22:38:56
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meiću,imam pitanje u vezi sa automobilom vw polo variant 1.4 MPI 1998.g ,prešao je oko 280000,ima servo i kompjuter .Znači na autu je napravljen servis promijenjen je set remenja,svjećice,termostat,kućište termostata,razvodna kapa,akumulator,instrument ploča,ulje,antifriz. Uglavnom auto ne radi mirno u leru kad se malo zagrije ,okretaji padnu na 500,600 pa se dignu na 1500 i tako stalno,inače u vožnji normalno radi jedino kad skreće u neki zavoj pod 90° počne se malo gasit i trzat. Ako mi možete reći u čemu je problem bio bih zahvalan.

ODGOVOR:

Poštovani, točan uzrok se može otkriti samo neposrednim ispitivanjnjem na vozilu a ne na daljiinu. mogući uzroci mogu biti brojni : nečist sustav za dobavu goriva, pojedini senzori motora, električma instalacija motora, sustav za upravljljanje motorom, ECU centrala. U našem servisu možemo otkriti i otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA - TROŠENJE GUMA

Datum objave: 28.03.2015 11:20:31
Slika
PITANJE:

Pozrav Vlasnik sam seat ibize 1.4 16v iz 2006. godine sa prijedjenih 80tkm. Imam problem s prednjim trapom tj sa nepravilnim trosenjem guma.Gume ne izdrze ni 20tkm koliko radim godisnje. Nepravilno se trosi unutarnji dio gume. Svi majstori,ukljucujuci i ovlasteni servis,kazu da je sve ok i da ni trag ni nagib ni zatur nisu poremeceni.Na vozilu nije nista preradjivano niti je bilo nikakvog udesa, dimenzije guma i felgi su orginalne. Neznam sta vise napravit,prisiljen sam svake godine stavljat nove gume. L.p David

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su: pojedini dijelovi prednjih ovjesa (treba sumnjati na sve), aksijalni ležajevi prednjih amortizera, prednji amortizeri, geometrija ovjesa, deformacija karoserije.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - NE MOŽE PREKO 3000 OKRETAJA

Datum objave: 27.03.2015 09:06:11
Slika
PITANJE:

Dobar dan gospodine Meić, znam da vam jako puno ljudi postavlja pitanja ali evo nadam se da će i moje doći na red. Radi se o Opel Astri 1.6 16V,74 KW, 1996 god. Događa se sljedeći problem u vožnji auto ne ide preko 3000 RPM niti u jednoj brzini, u leru normalno ide preko, primjetio sam u zadnje vrijeme prilikom prvog paljenja vozila čim se upali nabije ler gas do 2000 RPM drži ga 5-10 sec i onda ga spusti na 900 RPM i tako ga drži. Auto dođe npr u 3 brzini do 3000 RPM i dalje jednostavno ne ide koliko god ja dodavao gas ali dalje ne ide kao da se guši pa počne "cukati" i nakon nekog vremena jednostavno sam počne spuštati brzinu kretanja i prisiljen sam promijeniti u višu/nižu brzinu u 5 brzini ide maksimalno 90 km/h i dalje nemože jer se isto počne događati cuka guši se itd. Neznam do čega bi bilo. Zadnji servis je rađen prije cca 20 dana promijenjeni svi filteri, svjećice, ulje. Unaprijed vam se zahvaljujem na svakoj pomoći i odgovoru. S POŠTOVANJEM, KRISTIJAN.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su: mehaničko stanje motora,faza motora,propuštanje na ventilima,začepljenje na usisnim kanalima glave motora,začepljenje ispušnog sustava,niski tlak goriva,nečist rezervoar,regulator tlaka goriva, injektori, senzor tlaka zraka,senzor temperature zraka,senzor položaja zaklopke snage,zaklopka snage, loša iskra na svjećicama,mjerač mase zraka,ostali netipični uzroci. Kvar ne možete naći metodom slučajnog pogađanja. Ako problem ne možete riješiti u svojoj okolici, dođite u naš servis.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - GASI SE

Datum objave: 20.03.2015 15:47:50
Slika
PITANJE:

Postovani imam skodu octavia 2010 tdi. problem je sljedeci. prilikom voznje na auto cesti auto radi normalno. kada stanem na benziskoj auto se sam ugasi i nakon 15 do 20 min ga mogu ponovno upaliti bez problema. takvo gasenje se zna desiti i kada dodjem na naplatnu kucicu. jednostavno prilikom smanjenja brzine da bi platio cestarinu auto se ugasi. to se desava jednom do dva puta mjesecno. taj problem sa gasenjem nisam imao u gradu nego samo prilikom voznje po autocestama. medjutim u zadnjih dva tjedna pocelo mi se desavati da kada sam htio upaliti parkirani auto isto nisam mogao upaliti. auto je bio u vise ovlastenih servisa i spajanjem kompjutera na vozilo nije nista otkriveno. promjenjen je filter goriva i relej za elektroniku ali nije rijesen problem

ODGOVOR:

Treba napraviti detaljnu dijagnostiku, ne samo spajanjem na kompjutor, nego napraviti mehaničku,hidrauličku i elektronsku dijagnostiku, pregledati sve senzore,.....Ako dođete k nama na servis, morate nam auto ostaviti dok se to nama ne dogodi, jer onda možemo izdijagnosticirati kvar.Prema potrebi se javite.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 -ABS

Datum objave: 24.03.2015 11:06:01
Slika
PITANJE:

Poštovani! Hyndai acent 1,3 ,2001 godište ABS se nepotrebno uključuje pri zaustavljanju , ali pri malim brzinama i laganim pritiskom , više dodirom papučice kočnice. Za vrijeme vožnje iz prednjeg djela vozila, negdje ispod upravljača (koliko ja mogu procjeniti izvor ) čuje se lagano "puckanje,puc,puc,puc" koje se dodirom papučice kočnice pojačava , a ponekad se pri laganom kočenju uključi i ABS na način da se osjeti na papučici kočnice podrhtavanje pa auto ne koči, a kada se to dogodi papučicu pritisnem naglo ijako,pa pustim i ponovo stisnem i tada koči normalno i bez ABS-a. Molim Vas da mi odgovorite u čemu je problem i kako ga riješiti?

ODGOVOR:

Treba napraviti stručni pregled vozila, a moguće neispravnosti su: pojedini senzori ABS-a, pojedini ležajevi kotača, pad napona na pojedinim konektorima ABA-a,hidroagregat ABS-a,elektr.instalacija, kompjutor ABS-a

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 GTC - EASYTRONIC

Datum objave: 19.03.2015 16:40:31
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Opel Astru GTC, 1.6 + LPG, 2006. godina, easytronic, 160tkm. Imam 2 pitanja. 1. Je li moguće da je uzrok lošeg paljenja automobila isparivač plina? 2.Easytronic - postoji li servisni interval za navedeni mjenjač (zamjena ulja i sl.) te koji je uzrok kad mi ponekad mjenjač ne dozvoljava ručno mijenjanje brzina već samo automatsko? Unaprijed hvala na odgovoru!

ODGOVOR:

1.Moguće je, ali ne nužno, jer mogu postiojati i drugi razlozi kao što su mala količina goriva na injektorima, pojedini senzori motora, EGR ventil, senzor radilice, loša iskra na svjećicama, ostali netipični uzroci.

2.Interval izmjene ulja je svakih 60.000 km, a moguće neispravnosti su: elektrohidraulička pumpa mjenjača, električna instalacija sustava easytronic, upravljačka elektronika easy.mjenjača

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO NUBIRA -.MIJEŠA BENZIN SA ULJEM

Datum objave: 19.03.2015 16:22:19
Slika
PITANJE:

Postovanje Mene je muka natjerala da sam potrazim rjesenje putem interneta,posto ovi nasi tzv majstori POJMA NEMAJU kada je u pitanju neki stvarni problem sa automobilom.Ja sam iz Gradacca,BiH,imam Daewoo Nubiru 2000.godiste,benzin,1.6 16v.Obisao sam ovdje sve,ponavljam,tzv majstore al niko mi nije mogao da rijesi problem ili bar da mi kaze u cemu je problem...mijesa mi benzin sa uljem u motoru.Dva puta sam u ovom mjesecu mijenjao ulje i filtere,ali nakon predjenih 20tak km osjetim da mi trza auto u voznji i povremeno mi se pali lampica od ulja,a kad provjerim nivo ulja u motoru ono je par cm iznad maximuma.Ulje mi je definitivno razrijedjeno sa gorivom.Dali mi Vi mozete reci koji je njegov problem i kako ga rijesiti?Da napomenem samo da su mi radili dihtung glave motora,a nakon toga mi se pojavio ovaj problem. Unaprijed Vam zahvaljujem

ODGOVOR:

Problem može biti u istrošenim karikama i cilindrima.Potrebno je ponovno skidanje glave i mjerenje istrošenja. Tražite majstora koji je stručan u tom poslu i koji Vam može dati garanciju. 

 

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,4 - TRESE SE

Datum objave: 17.03.2015 21:11:27
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Renault Clio 1.4, 55kw, 2000. godište. Kada upalim motor i stojim u leru auto se nenormalno trese. U vožnji nema problema, ne gubi na gasu, ali čak i kada motor dođe na radnu temperaturu i stanem negdje na semaforu osjete se jake vibracije. Ljubazno Vas molim da me savjetujete o mogućim kvarovima. Hvala i lijepi pozdrav! Ivančica

ODGOVOR:

Mogući kvarovi su: kuplung set,vodilica potisnoga ležaja,komanda pedale spojke,desna poluosovina i desni homozglobovi, ostali netipični kvarovi. Najbolje bi bilo da dođete k nama u servis, da defektiramo kvar i predložimo rješenje.

na vrh Povratak na vrh

BMW e53 - TURBINA

Datum objave: 24.03.2015 10:03:41
Slika
PITANJE:

Poštovani, imao sam problem sa turbinom na bmw-u x5, 2005 god, e 53 model, 218ks.. Naime, turbina je radila perfektno dok se nije zalomio komadić ispušne grane i uletio u turbinu, nije ju posavijalo ali je malo ostetilo propeler.. Turbinu smo odma reparirali (na prijedlog majstora) prije 5-6 mjeseci kod ovlaštenog servisera sto se bavi turbinama u Osijeku, ali auto neide kao sto je išao prije, i malo troši ulje za razliku od prije reparacije turbine, što se tiče samog motora isti je u odličnu stanju tako da bi to isključio kao mogučnost potrosnje ulja.. Vidim da se bavite problematikom auta pa Vas molim za savijet što mi preporučujete, da zanemarim to što je auto malo izgubio na snazi i potrošnji ulja pošto sam turbinu već reparirao? ili druga solucija, dali bi se auto ponašao isto kao prije kad bi se stavila nova turbina na njega? Postoji li mogućnost da je turbina bila samo drugačije podešena dok je bila prije na autu, pošto je isti čipiran? Problem ispušne grane sam otklonio novom gusanom ispušnom granom, tako da se problem više neće ponavljati pa me sad kopka ta oslabljna turbina pošto volim da je auto tip-top.. Hvala unaprijed, Ivan Zelić.

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba utvrditi činjenice, a to znači izmjeriti tlak turbine i ispravnost sustava za regulaciju turbine.Po potrebi tgreba izmjeriti tlakove kompresije i ako postoji bilo koja anomalija treba je riješiti.Postoji čak i čak i da jedan od ventila u glavi motora dobro ne zatvara, naravno da treba imati neposredan uvid na vozilu. Ako je motor bio čipiran i to može biti uzrok.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320ci -CURENJE ULJA

Datum objave: 16.03.2015 17:46:48
Slika
PITANJE:

Poštovanje, imam BMW-a 320ci 2004 godina, kupio sam ga prije godinu dana,nedavno sam imao servis i kod skidanja one doljne zastite pod autom otkiveno je da je sve masno od ulja, mehanicari su provjerili crijeva i sve pocistili da provjere dali igdje curi ulje ali nista nije pustalo tad,ostavili su ga par sati da masina radi i nista nije curilo no sada primjecujem da ispod auta gdje je parkiran ima masna mrlja od ulja i ocito negdje slini iz mašine,inace auto ide savrseno i ubrzava bez ikakvih problema ili pregrijavanja. Što bi mogao biti razlog tog curenja ulja?

ODGOVOR:

Ispod vozila se nalaze tlačne cijevi turbine i u večini slučajeva su  uzrok curenja brtve tlačnih cijevi turbine ili brtve na interkuleru. Ako ne možete riješiti curenje, dođite k nama u servis.

na vrh Povratak na vrh