Danas je: 30.04.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FIAT PUNTO 1,2 i. - NEMIRNO RADI NA LERU ?

Datum objave: 28.09.2015 13:10:21
Slika
PITANJE:

Fiat Punto mk2a 1.2 8v nakon polugeneralke radi nemirno u leru nakon sto je auto trosio ulje zbog brtve na glavi motora odradneno je zamjena iste uz brusenje glave,te zamjena leteceg lezaja i karika,nakon servisa auto vuce normalno ali radi nemirno u leru i dok je hladan i dok je topao,moja sumnja je ako uzmemo u obzir da su sve druge komponente u redu(svjecice,bobina.....)da ili nije stavljen motor dobro u fazu ili da im je pukla jedna karika prilikom stavljanja,mehanicerovo objasnjenje je da ECU "uči" nove parametre jer se motor drugacije ponasa zbog novih djelova te da ce to prestati nakon nekog vremena,da li je istina da ECU uči i pamti,zasto se onda ne napravi reset kompjutera?da li je to mit ili istina,svaki mehanicar kaze drugacije,jedan kaze izmisljotina a drugi kaze da kompjuter kuzi cak kada sipas drugi benzin,hvala,bas me zanima odgovor

ODGOVOR:

Ne slažem se s mišljenjem da ECU centrala nešto " uči " . Moguće neispravnosti su ; mehaničko stanje motora , razlika u tlakovima kompresije, propuštanje na jednom od ventila, faza motora, senzor radilice, propuštanje na usisnom kolektoru, regulator tlaka goriva, motorić minimuma, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, lambda sonda, EVAP ventil rezervoara, injektori, zaklopka/leptirasti ventil, senzor položaja zaklopke/leptira, ECU centrala, loša iskra na svjećicama, ostali netipični uzroci koji se mogu otkriti neposredno na vozilu. Ako to ne riješite javiote se opet pa ćemo mi pokušati točno defektirati kivar i isti otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - AKUMULATOR SE ISPRAZNI I SVIJETLI LAMPICA ?

Datum objave: 27.09.2015 20:09:43
Slika
PITANJE:

Poštovani,fiat punto sx 2000,ako ga ne vozim dan a pogotovo dva potroši novi akumulator(i ljeti i zimi),provjerio s ampermetrom da ga puni 14,5,u vožnji pogasi instrument ploču,sve lampice i kazaljke(kilometraža ,brojač okretaja,gorivo i temp.)na 3-4 sekunde i kad proradi sve svijetli na 3-4 sec i onda sve normalno.ponekad ponovi isto 2-3 puta u par sto metara a ponekad danima sve u redu.).na kočenju na nizbrdici upali na kont.ploči žutu lampicu,sa znakom žarulje.ne broji prijeđene kilometre a ostale funkcije sve normalno(sat,potrošnju,vrijeme vožnje itd) molim za pomoć unaprijed hvala

ODGOVOR:

U ovom slučaju imamo dva različita kvara , jedan je pražnjenje akumulatora a drugi je greška u sustavu elektronskog ubrizgavanja ili u sustavu paljenja. Stručnim pristupom i ispitivanjem može se točno otkriti što prazni akumulator i zašto se pali kontrolna lampica motora. Ispitivanje i iznalaženje kvara pražnjenja akumulatora radi se ampermetrom na način da se isključuju pojedeini strujni krugovi i tako se otkriva neispravnost pojedinih električnih potrošača . Ovo drugo ispitivanje je znatno složenije jer se ispituju svi dijelovi elektronskog sustava ubrizgavanja, svi dijelovi sustava paljenja . To znači da se ispituju svi senzori, davači, aktuatori, lambda sonda, električna instalacija, mehaničko stanje motora i na kraju po potrebi i ECU centrala .Ako želite detaljne upute i objašnjenjka o načinu ispitivanja možete se javiti na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 CC 1,6 i. - NESTAJE RASHLADNA TEKUĆINA ?

Datum objave: 27.09.2015 13:31:00
Slika
PITANJE:

Poštovani, Kupio sam peugeot 307 cc, 1.6 motor iz 2004. Imam atestiran plin, autić ide super. Jedna stvar me zanima, ne znam kako odn gdje, ali gubi mi vodu negdje. Stavio sam destiliranu, ali na 200 do 300 km izgubi oko dl vode. Imate li slična iskustva ili je možda do nekog crijeva, hladnjaka i sl ? Pitam da vidim jel mogu što sam da ne idem kod majstora. Unaprijed zahvalan na odgovoru.

ODGOVOR:

Točan uzrok se može otkriti neposredno na vozilu. Ispitati treba slijedeće : sve cijevi rashladnog sustava, kućište termostata, pumpu za vodu, hladnjak, radijator grijanja, brtve na motoru .

na vrh Povratak na vrh

CHEVROLET AVEO 1,2 i. - LAMBDA SONDA ?

Datum objave: 25.09.2015 15:52:42
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI GOSP.MEJIĆ.IMAM ŠEVROLET AVEO JEDANPUT MJESEČNO PALI MI SE CEIK LAMPICA.BIO SAM NA DIAGNOSTICI KOJA JE POKAZALA DA JE LAMD SONDA PROMIJENIO SAM JE,NONAKON UGRADNJE I RESITIRANJA GREŠKE NAKON MJESEC DANA LAMPICA SE PONOVO UPALILA INAČE MOTOR NORMALNO RADI

ODGOVOR:

Kada se defektira neispravnost lambda sonde to ne mora nužno značiti da je ona neispravna . Prije nego se zamijeni lambda sonda potrebno je ispitati i druge uzroke koji mogu blokirati rad lambda sonde . Ispitati treba slijedeće ; svjećice, kablove, bobinu, regulator tlaka goriva, senzor temperature motora, injektore, propuštanje na usisnom kolektoru, EVAP ventil rezervoara . Nakon što se utvrdi da je sve što sam spomenuo kao mogući uzrok ispravno, može se sumnjati  u neispravnost lambda sonde . U praksi se ponekad dogodi kada se otkloni uzrok tada počne raditi i lambda sonda . Dakle lambda sonda može biti neispravna ali su česti uzroci i neki drugi . Zato treba obaviti stručno ispitivanje kako ne bi nepotrebno zamijenili ispravnu lambda sondu .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF - MUČI ME PROBLEM ?

Datum objave: 24.09.2015 10:59:32
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, imam Golfa III,benzinac,98 godište,Uuredno servisiran.Već duže vremena me muči isti problem-kad je auto dobro ugrijan ugasi se u vožnji i "izbaci"kompletnu struju(npr.ako su svjetla upaljena ugase se i sl.). Također, primjetio sam i da mu na ugrijan motor u leru oscilira broj okretaja.Kad se tako ugasi ponekad odmah upali (čak i u vožnji, nakon sekunde-dvije),a ponekad tek kad se ohladi.Na kompjutorskom pregledu kod servisera pri takovom gašenju nije pokazao nikakvu grešku.Temperatura motora nikad ne prelazi 90 stupnjeva i pumpa vode je nova, ali ponekad imam osjećaj da "kasno"pali ventilator - npr. nekad ga kad uredno pali dok vozim,ponekad tek kad stanem i ugasim motor. Dali je možda u pitanju napajanje strujom (vizualno su svi kablovi uredni i motor ne trokira), npr. razvodnik paljenja ili indikator temperature motora?!Iskreno Vas molim za Vaš brzi odgovor i mišljenje, odnosno savjet što bi moglo biti u pitanju.Lijep pozdrav

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : ploča s osiguračima i relejima, pojedini kontakti električne instalacije, pad napona u pojedinim električnim vodovima, pad napona između mase vozila, ostali netipični uzroci . Naveo sam što bi moglo biti a kvar se može otkriti samo neposrednim uvidom i ispitivanjem na vozilu . Tu ne pomaže nikakav kompjutor nego inteligentan djelatnik autostruke .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. 16V - POČEO JE "TROKIRATI"

Datum objave: 23.09.2015 10:30:45
Slika
PITANJE:

Poštovani, radi se o Renaultu Twingu 2001. godina. Dečko ga je vozio neki dan i htio ga je malo "raspuhati" nabijajući gas i vozeći ga u nižoj brzini. Brujao je i onda je počeo trokirati kada mu se dodao gas. Funckionira kada postepeno dodajem gas, držeči duže kvačilo.Ali opet povremeno u voznji zna zatrokirat. Vozim ga već 4 godine i nisam mijenjala nikako svijećice. Da li je u tome problem ili u nečem drugom? Unaprijed se zahvaljujem!

ODGOVOR:

Uzroci mogu biti : svjećice, kablovi, bobina, injektori, filteri, pojedini senzori motora, električna instalacija, potenciometar zaklopke snage, propuštanje na ventilima, ostali netipični uzroci . Najmanje što možete napraviti je da provjerite i zamijenite svjećice. Sve ostalo je puno složenije za defektažu i puno skuplje .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 414 Si - GAŠENJE MOTORA PO KIŠI ?

Datum objave: 22.09.2015 15:27:55
Slika
PITANJE:

Poštovani, Posjedujem Rover 414 Si 1996g i sa njim sam unatrag godinu ,godinu i pol imao da bi mi se znao ugasiti pri vožnji po velikoj kiši prelaskom preko lokvi vode na cesti, a i jednom nisam mogao upaliti parkirani auto na kiši i jako vlažnom vremenu.To gašenje mi se desilo nekoliko puta.Nakon što bi malo vremena sačekao-nekoliko minuta , zaverglao bi i motor bi se upalio i ja bi se odvezao pazeći da ne idem preko lokvi vode. Budući da praktički nisam siguran u vožnji po velikoj kiši molim vas vaše mišljenje o čemu se ovdje radi? Unaprijed zahvaljujem Srdačan pozdrav Jadran Kalebić

ODGOVOR:

Uzrok gašenja je voda ili vlaga koja uđe u električne kontakte , senzore , konektore. Tada dolazi do velikog pada napona u pojedinim dijelovima električne instalacije i motor se ugasi . Rješenje je čišćenje i zaštita svih kritičnih električnih kontakata i senzora . To možete napraviti u svakom boljem servisu .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - KLIPNJAČA ?

Datum objave: 19.09.2015 14:58:29
Slika
PITANJE:

Postovanje. Imam clia 1.5dCi dali mogu staviti drugu klipnjacu sa manjom bolcnom sa ostale tri sa mm vecom bolcnom.znaci pricam isti klip samo je razlika u bolcno. Hvala

ODGOVOR:

Po pravilima struke to nikako nije dobro rješenje jer će radilica imati veliki debalans i pojaviti će se velike vibracije motora koje mogu izazvati i veća mehanička oštećenja .

na vrh Povratak na vrh

CHEVROLET AVEO 1,2 i. - JAKO DIMI ?

Datum objave: 19.09.2015 13:49:47
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim Crevolet aveo 1.2(benzinac) 2007 god i u zadnje vrijeme mi se dogadja da auto prilikom prvog paljenja jako dimi i dimi sve dok se malo neugrije, nestaje mi rashladna tekucina te ako pritegnem cep od posude crija su tvrda a ako lagano dotegnem onda je dobro ali kroz paru izlazi antifriz iz posude. Auto nemijesa vodu i ulje niti trosi ulje a neznam zasto tako jako dimi i ponekad iz auspuha kaplje voda podosta nije kondenzacija. Hvala Vam.

ODGOVOR:

U ovom sličaju je vrlo bitno zaključiti kakve vrste je dim . On može biti izrazito bijele boje bez mirisa a to je onda vodena para . Takav dim nastaje kada rashladna tekućina ulazi u cilindar a uzrok je najčešće brtva glave motora. Druga vrsta dima je bijelo plave boje s mirisom na izgoreno ulje. Uzrok ove pojave su brtve ili vodilice ventila. Treća vrsta dima je crni dim koji nastaje kada u motor ulazi velika količina goriva a mala količina zraka , tada govorimo o nepotpunom izgaranju u motora. Uzrok ove pojave su greške na elektronskom sustaqvu ubrizgavanja  . Pregledom Vašega vozila svaki bolji automehaničar može točno defektirati uzrok . Ako želite detaljnije objašnjenje možete me nazvati na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,3 i. - ZAMJENJEN SENZOR A NEMA REZULTATA ?

Datum objave: 18.09.2015 11:35:37
Slika
PITANJE:

imam passata 2.3.V5 125 kw-170ks 2003 godište sa ugrađenim plinom . gori mu lampica od motora ,na dijagnozi kažu da je gornji senzor bregaste .ima dva senzora ipromjenio sam oba ipet ista stvar.Auto na uzbrdici nemože povuči padaju mu obrti i nejde muči se druga ,treča ,akad dođe na ravno opet normalno ide.. pozdrav..

ODGOVOR:

Od dijagnostike koju ste radili nema nikave koristi jer ste napravili trošak a kvar je prisutan i dalje . Najbolji način da riješite kvar je da kvar otklanja servis koji će raditi dijagnostiku . U tom slučaju ako servis ne uspije otkloniti kvar Vi nemate nikakav trošak jer rezultat nije postignut . Ako servis uspije otkloniti kvar onda Vi imate garanciju na ugrađene dijelove i na obavljene radove . U ovom slučaju MOGUĆE neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na ventilima, začepljenje auspuha i sl . ) , filteri, injektori, nečist rezervoar, regulator tlaka goriva, senzor temperature zraka, mjerač mase zraka, lambda sonda, senzor položaja zaklopke snage, senzor temperature motora, električna instalacija, loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, ECU centrala . 

na vrh Povratak na vrh

JEEP LAREDO 3,1 TD

Datum objave: 18.09.2015 10:44:33
Slika
PITANJE:

Poštovanje.Imam problem sa prednjim kočnicama na Jeep Laredo 3.1 TD 99g.U vožnji odjednom zaštekao je prednji ljevi kotač i upalila se lampica ABS-a.Auto je počeo trest i vuč u ljevu stranu.Zaustavio sam vozilo i vidio da se pregrijo taj kotač..nakon nekog vremena upalim auto lampica ne svijetli i nastavim vožnju.Nakon tjedan dana ista stvar se ponovi..odem "majstoru"koji mi veli da treba promjenit klipiče u kočionoj čeljusti i da če bit sve ok.To smo napravili i nakon par dana zašteka desni kotač...ista stvar..promjenili sad i desnu stranu klipiče i pločice ali ABS lampica konstantno svijetli..Veli "majstor"nema veze kaj svijetli...Pitanje;Jel moguče da nije ni bila greška u klipičima čeljusti nego je problem u elektronici??Zašto sad ta lampica stalno svijetli?Jel moguče da mi ponovno zašteka kotač??Prva dva puta sam ostao na cesti treči put bi mogo izleti ili izazvat frontalni sudar jer jako je teško držat volan kad počne čupat i vuč u stranu..

ODGOVOR:

Blokada kotača ( i pregrijavanje )  u večini slučajeva nije povezana sa sustavom ABS. Kada je sustav ABS-a izvan funkcije klasični kočioni sustav normalno radi i dalje . U ovom slučaju je bitno da utvrdite da li još uvijek dolazi do blokade prednjih kotača ( lijevi, desni , vjerovatno ne dolazi ako je dobro obavljen servis kočnih kliješta i visokotlačnih cijevi ) . Ako te pojave više nema to znači da je kočioni sustav ispravan . Sada ostaje samo da se ispita sustav ABS-a . Moguće neispravnosti sustava su : pojedini senzori na kotačima na kojima je nastalo pregrijavanje, električni kontakti, električna instalacija, hidroagregat, procesor ABS-a, zračnost u popjedinim ležajevima kotača , ostale netipične greške . 

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO MATIZ - IMAM VELIKIH PROBLEMA ?

Datum objave: 16.09.2015 11:25:45
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI, IMAM PROBLEMA SA DAEWOO MATIZOM,SVE JE POČELO KAD JE PUKNUO REMEN, MAJSTOR JE PROMJENIO REMEN, ŠPANER,VODENU PUMPU,VENTILE,GUMICE VENTILA, SVE BRTVE GLAVE,SEMERING BREGASTE, BRUSIO GLAVU, DIHTUNG GLAVE, NAKON TOGA AUTO NIJE HTIO PRIMATI GAS, STAJAO JE KOD NJEGA 4 TJEDNA I NIJE USPIO OTKLONITI KVAR,NAKNADNO JE JOŠ PROMJENIO SVIJEČICE, KABLOVE, ROTOR, RAZVODNU KAPU, VAKUMSKA CRIJEVA, MOTORIČ LER GASA, SVE NOVO,NA KRAJU JE STAVIO POLOVNI MAS SENZOR I AUTO JE UPALIO. VOZIO JE TAKO 4 DANA I OPET ISTO,JA NARUČIO I PROMJENIO NOVI MAS SENZOR, ALI OPET,NEČE. NA LERU JE RADIO DOBRO, A SADA NEČE NI UPALITI, RELEJ PUMPE GORIVA ISPREKIDANO TUCKA KAO AUTOMAT ZA ŽMIGAVCE, A PUMPA NE BACA GORIVO, SPOJIO SAM PUMPU DIREKTNO I BACA GORIVO, ALI NEČE UPALITI. DIJAGNOSTIKA NAVODNO NIŠTA NE POKAZUJE, AUTO STJI 6 TJEDANA I NITKO NEZNA ŠTO MU JE, MOLIM SAVJET. DAEWOO MATIZ 800 CCM. HVAALA

ODGOVOR:

Na žalost ima i ovakvih kvarova koji po složenosti prelaze stručne i profesionalne mogučnosti pojedinih servisa.  Postoje tri osnovna uvjeta koji moraju biti zadovoljena da bi motor mogao upaliti . Prvi uvjet je ispravno mehaničko stanje motora, drugi uvjet je ispravnost svih dijelova elektronskog sustava ubrizgavanja goriva i treći uvjet je ispravnost sustava za stvaranje iskre na svjećicama . Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su : električna instalacija motora, ploča s osiguračima i relejima, elektronika paljenja, razvodnik paljenja, ECU centrala motora. Najbolje bi bilo da pronađete servis koji može defektirati i ovakve kvarove . 

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,5 i. - LAMPICA RUČNE KOČNICE ?

Datum objave: 14.09.2015 16:25:00
Slika
PITANJE:

Poštovanje....Naime na hyundai accentu iz 99god mi od jučer stalno svijetli lampica za ručnu kočnicu..Na momente je znala se ugasiti a sad neprestano svijetli.Tokom vožnje nemam osječaj da auto slabije koči niti se išta čuje tokom vožnje od uobičajenog.Da li je možda ulje za kočnice u pitanju?? unaprijed hvala

ODGOVOR:

U ovom slučaju najvjerovatnije je da je nivo ulja za kočnice nizak i zato se pali lampica. Kada je nizak nivo ulja mogu postojati dva osnovna uzroka . Prvi uzrok je istrošenje kočnih pločica ili propuštanje ulja ne nekom od kočnih cilindara. Ako dođete do nas mi ćemo Vam besplatno dijagnosticirati kvar i predložiti rješenje .  

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F 1,4 i. - PUNO POKUŠAJA BEZ REZULTATA ?

Datum objave: 12.09.2015 11:21:55
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić. Imam Opel Astru F 1.4 40 kw, 1997 god. Problem je što dok se ne zagrije trokira, pa se upali žuta lampica, osjeti se gorivo, crno dimi i gasi se. Tada verglam da upali i kada upali treba mu vremena da primi gas a kasnije kada se dobro zagrije ugasi se lampica i ide kao zmaj. Bio sam kod pet mehaničara i svaki mi je neki dio zamijenio i naplatio a problem nije riješen. zamijenili su filtere, svjećice, kablove, razvodnu kapu i ruku a zadnji je mijenjao karburator. Poslije bilo koje zamjene radio je par dana kao da je stvarno u tome bio problem, da bi nakon pet, šest dana probao kod drugog majstora i opet par dana milina a onda patnja. Da ste bliže dovezao bih ga svakako kod vas. Stoga bih vas zamolio ako mi možete pomoć sa savjetima u čemu bi još mogao biti problem a majstori to nisu uočili.Vrhunski ste majstor i mnogima ste pomogli, pa se nadam da čete i meni. Unaprijed vam zahvaljujem i srdačno vas pozdravljam. Željko.

ODGOVOR:

Na žalost ima i ovakvih slučajeva gdje u više servisa ne možete točno defektirati kvar i isti otkloniti . Vaše vozilo nema karburator nego ima elektronski sustav ubrizgavanja s mono injektorom . Ostale moguće neispravnosti su ; mehaničko stanje motora, propuštanje na usisnom kolektoru, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, mjerač mase zraka, lambda sonda, injektori, regulator tlaka goriva, nečist rezervoar, senzor radilice, bobina, loša iskra na svječicama, električna instalacija motora, ECU centrala motora. 

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - PROBLEM S VENTILATOROM ?

Datum objave: 09.09.2015 12:37:41
Slika
PITANJE:

Poštovani gdin Meić,posjedujem Citroen Xsaru 1.4 2001.g. Odnedavna imam problem sa ventilatorom kabine.Radi samo na 4stupnju,klima u autu je manualna.Da li mi možete reći što je uzrok tomu? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru!

ODGOVOR:

Uzrok je najverovatnije elektronski modul ( otporniok ) elektromotora ventilatora. Navedeni dio možete ispitati i ako je neispravan zamijeniti . 

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES VANEO 1,7 CDI - NEDAVNO SAM KUPIO OVO VOZILO

Datum objave: 07.09.2015 10:24:26
Slika
PITANJE:

Poštovani .Posjedujem Mercedes vaneo 1,7 CDI.Auto je prešao 180000 tisuća km ,nedavno sam ga kupio i zadovoljan sam sa njim.Interesira me koje je ulje najbolje sipati u njega,te nakon koliko je potrebno mjenjati remenja.Samo toliko.Vama sve pohvale krasan ste čovjek spremni da svakom pomognete,rjetki su takvi ljudi kao što ste vi.Bog da vas blagoslovi u svakom pogledu jer vi to uistinu zaslužujete.Veliki pozdrav

ODGOVOR:

Odgovarajuće ulje za motor je 5W30 MB 225.3/225.5 . Interval izmjene je 15.000 km ili najmanje jednom godišnje. Motor ovoga vozila nema zupčasti remen nego lanac koji se ne mijenja . Odnosno mijenja se samo u slučaju potrtebe kada nastane na lancu i lančanicima slobodni hod veći od 3 ° .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 i. - IMAM PROBLEMA SA SKODOM ?

Datum objave: 04.09.2015 14:08:05
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam problem sa skodom octaviom 1.6 benz, 2004.godina 1.generacija.Presla je 160000 tkm. Zadnjih par dana nakon povratka sa duzeg puta desava se to da u voznju trese(trokira) pri mijenjanju brzina i opcenito u voznji. Na leru isto drhti i okretaji malo variraju. Upalila se oznaka greske motora, koja neprestano svijetli. Kao da radi malo na 3, pa na 4 cilindra. Pri brzinama iznad 150 km/h trese takoder i javlja se zvuk kao neko zujanje.Na 120 tkm mijenjani kablovi i svijecice. Primijetio sam da teze upali i dok je zagrijana, baca tu i tamo malu kolicinu dima(bjelkasti), a na uljnom cepu je "majoneza"(ulje je Shell helix).Tu i tamo zna u voznji zacvilit i kao da se zeli ugasiti, a onda cukne i normalno radi. Prvi sam vlasnik,uredno servisiran. Promijenjen prije 20000 tkm termostat. Dali je greska mozda opet u kablovima (pregorili), svijecicama, dovodu goriva, tlaku u motoru, necistim diznama, vodi u tanku ili necem gorem? Auto mi je prijeko potreban zbog bolesti djeteta i puta koji moram prolaziti. Nadam se da ce vam moj opis biti od pomoci i unaprijed zahvaljujem. Srdacan pozdrav!

ODGOVOR:

Najbolji savjet koji bih Vam dao je da ništa ne mijenjate na pamet na osnovu pretpostavki nego da uredno napravite dijagnostiku motora u uglednom servisu . U ovom slučaju mi bi postupili na slijedeći način : ispitali bi mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru ) , nakon toga ispitali bi sve dijelove sustava za dobavu goriva ( rezervosr, regulator tlaka goriva, injektore, pojedine senzore, tlak goriva, regulator tlaka goriva, i drugo ) , provjerili bi i električnu instalaciju motora, Zatim bi provjerili sustav za stvaranje iskre na svječicama ( svjećice, kablove, bobinu ) , Na kraju bi po potrebi ispitali i ECU centralu motora . Nakon ovako detaljno odrađene dijagnostike možemo znati što je neispravno i kolka bi bila cijena popravka . 

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 2,0 TDI PD - NEKAKVO ZAVIJANJE U MOTORU ?

Datum objave: 04.09.2015 10:06:09
Slika
PITANJE:

Srdačan pozdrav. Prije svega da se zahvalim na ranije datim odgovorima i pojašnjenjima.Posjedujem Škodu Octaviu A5 2006 god. 2.0 TDI prešla 250.000 km.U posljednje vrijeme čuje mi se nekakvo zavijanje pri nižim obrtajima i prilikom dodavanja gasa.U servisu su mi rekli da je to zvuk turbine i da bi je trebalo mjenjati.Između servisa zamjene ulje 15.000km nadospem oko 1 litar ulja.Na pojedinim crijevima primjetno je kapanje ulja.Majstor reče da je to zbog turbine.I ono što me još iritira u zadnje vrijeme prilikom vožnje kada stanem i kada auto radi u leru nakon minute ili dvije začuje se nekakvo zujanje (da li je to turbo) koje pri dodavanju gasa nestane.Zanima me Vaše stručno mišljenje da li je uzrok gore navedenom istrošenost turbine i da li je trebam mjenjati te da li će se nakon zamjene turbine gore navedeni nedostaci otkloniti. S poštovanjem.

ODGOVOR:

Kada bih imao mogućnost pregledati Vaše vozilo, na sva Vaša pitanja bi odgovorio točno i jednoznačno. Tada bi mogao navesti i cijenu popravka i činjenicu da li je to trajno rješenje ili nije . Takav odgovor Vam je trebao dati Vaš servis koji je pregledao vozilo.  Bez ikakve obveze mogu jedino reči da je moguće sve što su gospoda u servisu navela i da će se nakon toga vjerovatno malo smanjiti i potrošnja ulja ( iako je potrošnja u granicama normale ) . Ukoliko ne vjerujete u stručnost navedenog servisa potražite još jedno stručno mišljenje u druugom servisu . Želio sam naglasiti da se kvarovi ove vrste moraju defektirati isključivo neposrednim uvidom na vozilu .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - ČUDAN DIM ?

Datum objave: 04.09.2015 09:40:32
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Molim vas za pomoć! Na Meganeu 2, 1,5dci (2005. g, 150tkm) imam problem s hladnim paljenjem. Kompjutor daje komentar "check Injection". Promijenjena su 3 injektora i filter za gorivo koji je pregledan na čestice strugotine iz pumpe. Nije bilo tragova bilo kakvih metalnih čestica u filteru. Grijači su u redu. Injektori su uredno kalibrirani i upareni u ovlaštenom servisu. Nakon toga je nekoliko dana bilo sve u redu, a zatim se pojavio isti komentar na kompjutoru. Motor pali prilikom drugog startanja, uz obilan bijeli dim oštrog mirisa. Dimljenje prestaje nakon 20-ak sekundi i nakon toga motor radi dobro. Auto inače ne gubi snagu, ide odlično, uz gradsku potrošnju oko 5,5l/100km. Unaprijed hvala na odgovoru i pomoći! Robert

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu može se zaključiti da u kritičnom momentu ne radi jedan od cilindara ( dim oštrog mirisa ) , moguće neispravnosti su : ispad iz funkcije jedne dize ( ostaje otvorena ) , zrak u sustavu goriva, EGR ventil, regulator tlaka goriva, lošija kompresija na jednom od cilindara ( izostanak paljenja dok se motor malo ne zagrije ), električna instalacija motora, visokotlačna pumpa, ECU centrala . Prije svega obavite točnu defektažu i jednoznačno defektirajte kvar .

na vrh Povratak na vrh

SUZUKI SWIFT - RADILICA

Datum objave: 01.09.2015 20:42:37
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Suzuki swifta sport 1.6 2008 god. Počelo mi je neki dan nesto lupkati u motoru. zvao sam mehanicara koji je dosao po auto i odvezao ga u servis. pri rastavljanju kartera ustanovio je da u istom ima metala sitnog. i da radilica kod cetvrtog klipa je dobila svoje. tj. ostala bez ulja. i da je tu sada otisla. Zanima me sljedece,.. Mehanicar tvrdi da se napravi obrada radilice na prvu specijalu. a kako citam na netu ona je nitrirana i ne moze se to napraviti. tj moza ali nece imati dug vijek trajanja,... po mom misljenju je bollje kupiti novu i staviti,.. je mozda znate cijenu posto je nova??? i gdje se da kupiti,.. hvala,..

ODGOVOR:

Cijenu nove radilice možete saznati u autodijelovima Tokić ili firmi Motordiht, a to bi trebao znati i Vaš mehaničar. Ako ne nađete na navedenim mjestima možete je naručiti u ovlaštenim servisima, ali neće biti jeftina. Ako se radilica obrađuje na 1.specijalu, ista se može nitrirati na Fakultetu stojarstva u Zagrebu. 

na vrh Povratak na vrh