Danas je: 02.09.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FIAT PUNTO 1,9 D - LUPANJE U MOTORU ?

Datum objave: 13.02.2014 18:50:23
Slika
PITANJE:

Poštovanje ovako iman problem sa fiat puntom2 1.9d 2000god.60ks auto bučno radi odnosno čekića ko kad dizna blokira no medutim auto je ima kvar na vt pumpi koja je bila upravljana preko ecm-a i sada je stavljena obična pumpa no medutim auto je isto tako radija i sa starom pumpom i sad sa običnom pumpom pa bi vas molija za savjet posto neman nekog velikog iskustva sa fiatima unaprid hvala

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu nije teško neposrednim uvidom zaključiti , dali lupanje dolazi zbog neispravne dize ( hidraulični tlak ) , da li lupanje nastaje u glavi motora, da li lupanje dolazi iz bloka motora, da li lupanje nastaje u karteru . Ako lupanje nastaje u visokotlačnim cijevima uzrok je blokada dize . Ako lupanje nastaje u glavi motora uzrok su podizači ventila ili bregasta osovina . Ako lupanje nastaje u bloku motora onda lupa klip. Ako lupanje nastaje u karteru , najvjerovatnije je oštećen ležaj jedne od klipnjača .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - MIRIS NA NAFTU U KABINI ?

Datum objave: 13.02.2014 11:30:26
Slika
PITANJE:

dobar dan postovani meicu posedujem bmw 320d 2000 god. prosao 3000.000 hiljada kilometra sta se desava! kada ostanem u guzvi i kada ukljucim toplo u auto i hladno oseca se uzasan miris na naftu ili neki izduvni gasovi i onda sam se obratio po nekim servisima rekli su mi da je u pitanju katalizator.ali kada sam odneo auto da promenim katalizator u jedan privatni bmw servis koji samo rade bmw pogledao je covek auto i nazvao me je na telefon i reko mi je da nije katalizator nego da je pompe injection pusta naftu i onda mi je servisirao pumpu .ali jos mi se osecaju ti gasovi unutra nemoze nikako da se dise u auto puno je zagusljivo i auto nece vise da ide od 160km na sat molim vas dali znate o cemu je problem unapred se zahvaljujem M.salja robert

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; filteri, nečist rezervar, dize, mjerač mase zraka, senzor pedale gasa, regulacioni ventil turbine, regulator količine goriva, solenoid visokotlačne pumpe, visokotlačna pumpa, niski tlak turbine, senzor pedale kočnice, senzor radilice, začepljenje auspuha, začepljenje usisnog kolektora, EGR ventil, mehaničko stanje motora, kompjutor motora. Točan uzrok se može znati nakon stručnog pregleda i dijagnostike motora. Neugodan miris možete riješiti tako da otklonite curenje goriva ili da obavite popravak na sustavu za odušak ulja iz motora. Po potrebi treba i oprati motor .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,2 i. 16V - NE MOŽE SE OTKRITI KVAR ?

Datum objave: 12.02.2014 18:16:11
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI GOSPODINE MEIĆU!VOZIM OPEL ASTRU G 1.2 16v 1998.GODINE,IMAM PROBLEM TO ŠTO MI NAVEDENA ASTRA TEŠKO PALI KAD JE TOPLA,tj KAD JE UGASIM TOPLU I ODSTOJI SAT-DVA.KAD JE HLADNA PALI NA ZUB I AKO JU PALIM NEDUGO NAKON ŠTO JU UGASIM,A ĆIM ODSTOJI SAT-DVA PROBLEM JE SA PALJENJEM(upali ona ali od 2,-3. puta,kao da joj fali malo goriva)BIO SAM U 2 OVLAŠTENA OPELOVA SERVISA I NIJEDAN NIJE MOGAO OTKLONITI TAJ PROBLEM.PROMJENILI SU:senzor radilice,senzor bregaste,MAF senzor,motorić ler gasa,potenciometar,mjerili kompresiju,mjenjali ECU,provjeravali kod ključa,senzor temperature,regulator pritiska,nepovratni ventil,pumpu goriva,sviječice,bobinu i još puno toga vezanog za to a problem i dalje ostaje isti.JEDINO NISU JOŠ MJENJALI LAMBDA SONDU, PA ME ZANIMA VAŠE MIŠLJENJE JELI MOŽDA MOŽE BIT PROBLEM U LAMBDI?STVARNO VIŠE NEZNAM ŠTA JOŠ PROMJENIT PA BI VAS ZAMOLIO ZA VAŠE MIŠLJENJE I ODGOVOR.UNAPRIJED SE ZAHVALJUJEM!

ODGOVOR:

Lambda sonda nije uzrok . U momentu kada motor ne može upaliti treba provjeriti ima li iskre na svjećicama i ima li goriva na injektorima . Ako iskre na svjećicama nema ispituju se svi dijelovi sustava za stvaranje iskre na svjećicama. Ako nema goriva na injektorima ispituju se svi dijelovi sustava elektronskog ubrizgavanja goriva . Osnovni zadatak servisa je da sa svojim stručnim osobljem otkrije kvar i isti otkloni . Moram naglasiti i to da ponekad složenost problema na vozilu prelazi stručne mogućnosti pojedinih servisa .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. 16V - NEMA SNAGE ?

Datum objave: 12.02.2014 17:58:28
Slika
PITANJE:

Postovanje, imam Fiat Punto 1.2 16V 75 1995 god ... Slucajno sam neznajuci, ulio 10L benzineu kantu u kojoj je bilo mozda 1-1.5L dizela, i to ulio u auto... Nakon nekog vremena mi se poceo grijati katalizator i auto se gasilo, nije imalo ni 20% snage. Skinio sam katalizator skroz, ocistio rezervar, ulio ciste benzine, ali auto opet nije islo ni 20%... Onda sam prominio filter goriva, filter ulja, ulje, svijecice i procistio cijeli auspuh, i opet ista prica. I primjero sam da dok je auto hladan ide normalno, cim se malo zagrije, nece da primi gas, i grije mi se ispusna grana...

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora i otkriti zbog čega motor nema potrebnu snagu . Moguće neispravnosti su ; kompresija motora, propuštanje na ventilima, faza motora, tlak goriva, injektori, regulator tlaka goriva, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage, mjerač mase zraka, lambda sonda, EVAP ventil rezervoara, loša iskra na svjećicama, bobina, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

VW LUPO 1,4 i. 16V - LER GAS ?

Datum objave: 12.02.2014 07:17:16
Slika
PITANJE:

Poštovani, Kako se na VW lupu 1,4 16v pojačava ler gas i može li se pojačati. Klapna gasa aje bila u lošem stanju i izmjena je. LP

ODGOVOR:

Ler gas kontrolira i održava kompjutor motora . Mehanički način podešavanja ne postoji . Ako je ler gas premali ili preveliki , traži se uzrok ( neispravnost ) . To mogu biti pojedini senzori motora, injektori, mehaničko stanje motora . Kada se otkloni kvar motor će opet imati uredan broj okretaja na leru .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 T - DIMI I TROŠI ULJE ?

Datum objave: 10.02.2014 14:51:32
Slika
PITANJE:

Poštovanje gosp. Meić ovako imam audi a4 1.8 T 2001 god.nedavno mi je počeo jako dimiti i trošiti ulje nisam osjetio da gubi snagu u jednom servisu su mi rekli da mi je otišla turbina te smo istu i promjenili. Što mi se sad događa auto ne dimi nikako ili skoro malo ali zato mi nenormalno troši ulje na nekih 100 km potrošio je 0.5 l ulja radim sve servise redovno ulje koristim Shell 5w-40 što bi moglo sad biti molim da mi date neki savjet...Hvala vam unaprijed

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje na tri načina i to : kroz vodilice ventila, kroz klipne prstenove , kroz turbinu . Zato treba obaviti pregled vozila i utvrditi na koji od tri načina motor troši ulje . Dakle glavni zadatak stručnjaka koji radi defektažu je da točno otkrije pravi uzrok potrošnje ulja i da nakon toga predloži rješenje .

na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 2,0 E - LAMPICA ZA ULJE ?

Datum objave: 10.02.2014 09:09:23
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu,prvo da vam se zahvalim na odgovoru koji ste mi dali vezano za moje prethodno auto i inace da pohvalim ovo sto radite! Kupio sam Audi b4 2000kubika 66kw abt motor, benzin na plin, 1992godiste. Nakon predjenih hiljadu kilometara poceo je da mi pali lampicu od ulja kada vozim auto preko 2000-2500obrtaja , tada upali lampicu ja opustim gas i nakon nekoliko sekundi lampica se ugasi. majstor mi je proverio indikatore pritiska ulja,radili su i on mi je preporucio da na mesto donjeg indikatora koji je na filteru ulja uzmem novi od 0,75-1,05 bara jer nije znao koje je jacine stari a ako mi se lampica upali da onda dodjem da mi prespoji nesto kod instrument table. par dana nije palilo lampicu a onda je pocelo opet isto. Potom sam otisao kod drugog majstora da zamijenim ulje i filter jer sam mislio da mi nije do ulja jer ga nisam mijenjao od kad sam kupio auto i majstor je zamijenio ulje,filter i skinuo zicu sa donjeg indikatora i spojio je na masu(konkretno na saraf og poklopca motora). Evo par dana vozim i ne pali mi lampicu pa Vas pitam da li je majstor micanjem tj. uklanjanjem zice sa indikatora meni samo zamaskirao kvar pa sada ne moze lampica da se upali kada je pritisak los? Predlagao sam da skinemo karter i ocistimo sito pumpe ako je prljavo,ali on mi je reako da tesko da moze da bude do toga. Jedan majstor je rekao da mogu da budu lezajevi radilice, mada u mom slucaju auto radi fino i na nizim i na visim obrtajima. Da li mi je stetno po motor da ovako vozim? sta mi predlazete prvo da proverim i ucinim? S postovanjem i unaprijed zahvalan Raso Milovic.

ODGOVOR:

U ovom slučaju svakako treba izmjeriti tlak ulja u motoru . Ako je tlak ulja dobar nema razloga za zabrinutost . Tada je uzrok lažna informacija o niskom tlaku ulja . Moguće neispravnosti su : inikatori ulja, električna instalacija, ploča s osiguračima i relejima, instrument ploča. Ako se izmjeri i utvrdi da je tlak ulaj nizak onda je stvar puno ozbiljnija i skuplja . Moguće neispravnosti u tom slučaju su : pumpa za ulja, istrošenje ležajeva radilice, ostala istrošenja u motoru .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - NE UKLJUČUJE SE TURBINA ?

Datum objave: 09.02.2014 10:43:02
Slika
PITANJE:

Postovani imam problem sa peugeotom 307 2.0hdi 79kw, auto ujutru kada prvi put upali sasvim normalno ide i ukljucuje turbinu, nakon dva minuta voznje auto ne ukljucuje tirbinu tj ne salje signal iz racunara na elektromagnrtni ventil sa kojeg ide vakum na ventil na turbini, nakon sto se auto ohladi do sutra ujutru opet ide ide 2 minuta i opet iskljuci turbinu. da napomenem da je iz auta izvadjen fap filter, odradjen je racunar da neregistruje gresku ali i dalhe je isti problem. sta li moye biti od kvarova. greske koje izbacuje su bile na dinagnostici: P0246 P1421

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu navesti ću moguće neispravnosti a to su : regulacion ventil turbine, električna instalacija motora, ECU centrala motora, senzor temperature ispušnih plinova prije FAP filtera, neispravan rad FAP filtera ( fizički ga nema ) , senzor tlaka turbine, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, ostale netipične greške . Greške P0246 i P1421 odnose se na sustva za regulaciju turbine i na FAP filter .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO TICO - IMA GORIVA U ULJU ?

Datum objave: 09.02.2014 09:47:12
Slika
PITANJE:

postovanje imam problem sa ticom primjetio sam da mi je tico poceo jako puno trositi goriva nedavno sam mjenjao ulje bilo je nasuto do maksimale a sada je puno vise iznad maksimuma i smrdi na benzin moj zakljucak je da se gorivo izljeva u ulje pa me zanima sta je crklo unaprijed hvala

ODGOVOR:

Navesti ću sve moguće neispravnosti i redoslijed ispitivanja a to su : mehaničko stanje motora , faza, kompresija, propuštanje na ventilima, regulator tlaka goriva, injektori,  EVAP ventil rezervoara, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor zaklopke snge, lambda sonda, mjerač mase zraka, loša iskra na svjećicama, kablovi , svjećice, razvodnik paljenja, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - LIJEPA RIJEČ

Datum objave: 07.02.2014 18:37:36
Slika
PITANJE:

poštovanje gospodine MEIĆU.Vaša stručna pomoć svima nama je od velike koristi kao i vaše znanje.To što vi radite i pomažete svima nama sa svojim znanjem i savjetima to je nešto neopisivo.malo je ljudi sa takvim znanjem kao što ste vi.malo je ljudi koji ti žele pomoći osim vas.svi drugi koji navodno nešto znaju mogu se jednostavno sakriti od vas.redovito čitam vaše savjete i predloge u vezi mehanike i tu vam nema premca.STOGA VAM ŽELIM PUNO USPJEHA U VAŠEM RADU,SREĆE I ZDRAVLJA.BOG VAS POŽIVIO.LJEPI POZDRAV OD DAMIRA.

ODGOVOR:

Hvala na lijepim riječima . Vi ste jedan od malobrojnih koji su prepoznali veliki rad, dnevno odgovorim na 30 do 40 pitanja, od toga na stranicu stavim samo mali broj interesantnijih odgovora. Zato me vesele ove Vaše pohvale. S poštovanjem Petar Meić-Sidić

na vrh Povratak na vrh

SEAT LEON 1,4 i. 16V - PUNO RADOVA BEZ EFEKTA ?

Datum objave: 07.02.2014 10:04:30
Slika
PITANJE:

Postovani. Mijenjao sam na autu hidropodizace,motoric ler gasa(sa klapnom)motoric sam uzeo polovan jer je novi kao 5kg zlata. Dao sam pocistiti brizgaljke,usisnu granu i mjenjao sam regler. Nakon odradenoga posla mjerena je kompresija koja je na dva cilindra 13.5 na jednome 12.5 i na zadnjemu11.5 bara. Hidro podizace sam minenjao jer na ta dva cilindra su bili neispravni. Majstor mi je utvrdio neispravnost dva kabla svijecica i lambda sonde koje nisam sada mijenjao radi nedostatka novaca. Stvar je slijedeca. Auto puno teze pali nego prije(palio je na zub cim sam okrenuo kljuc i pustio) sada vergla( okrene 5-6 puta). U prve tri brzine vuce solidno a u zadnje dvije nikako(koda se gusi). Prije sam kretao u prvoj i rikverc bez gasa sada se gasi motor. Majstor mi je rekao po pitanju kompresije da ce to doci na svoje dok se razrade hidrop. a za palenje da je do kablova. Za gubitak snage krivi lambda sondu. U leru dok se sjedi u vozilu osjeti se podrhtavanje cijeloga auta i na toplo i na zdeno??Rijec je opet o famoznom seat leonu 1.4 16v 2000g. U motoru imam ulje 10w40 sin.,mijenjano prije 1500km. Molio bih vas za misljenje. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

U ovom slučaju se ne smiju zanemariti činjenice da su neispravni kablovi i lambda sonda . Ako su neispravni kablovi motor nema potrebnu snagu , loše radi , puno troši, blokira rad lambda sonde jer dio neizgorenog benzina ulazi u ispušni sustav i tako blokira rad lambda sonde . Najmnje što možete napraviti je da zamijenite kablove za svjećice . Tada će odmah nastati poboljšanje jer bi motor trebao raditi ispravno na sve cilindre . Isto tako bi mogla početi raditi i lambda sonda . Sve ovo važi uz pretpostavku da je Vaš automehaničar točno naveo spomenute neispravnosti ( kablovi , lambda sonda ) .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES B 150 1,5 i. - MOTOR JAKO BRUJI ?

Datum objave: 07.02.2014 09:39:13
Slika
PITANJE:

Ppštovani , Imam mercedes B klasu 150 2008 godište, problem je u paljenu motor jako bruji 2 -3 minute i trza dok se ne ugrije i nereagira na dodavanje gasa i to traje dok ne osjetim da se smirio i onda normalno vozi. Nakon kratke vožnje ne daje da se poveca brzina više od 50 km na sat. Upaljena mi je lampica za motor i blinka kad je u vožnji sa trzajima a kad se vozi samo svijetli. Mehanicar sumnja u sondu , alternator je promijenjen prije 10 tak dana. Da li imate slična iskustva jer ne volim kad mi skinu znak nekog upozorenja i kažu sad je dobro i ponovo vidim taj znak motora svjetli žutom bojom!! Unaprijed zahvalna

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora koju ste spomenuli ukazuje na grešku u sustavu za elektronsku dobavu goriva ili na grešku u sustavu za stvaranje iskre na svjećicama. Ako motor nema potrebnu snagu onda uzrok nije lambda sonda nego nešto drugo . Točan uzrok se može znati nakon stručno obavljene dijagnostike motora ( kompjutorska dijagnostike nije dovoljna ) . Moguće neispravnosti su ; tlak goriva, nečisti  injektori, regulator tlaka goriva, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, senzor zaklopke snage, mjerač mase zraka, senzor radilice, senzor bregaste osovine, filteri, nečist rezervoar, električna instalacija motora, EGR ventil, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru, bobina, kablovi, svjećice, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 Ti-VCT - AUTO NEĆE DA DRŽI U PRVOJ BRZINI ???

Datum objave: 07.02.2014 09:29:06
Slika
PITANJE:

Poštovani, Parkirao na manjoj uzbrdici cca 2-3% , auto nece da drzi u prvoj brzini bez rucne, krene svake 2-3sec, radi se o focusu 1.6Ti VCT 85kw iz 2005. Siguran sam da sam prije ostavljao na vecim nagibima samo u brzini. U vuci i radu motora nema nikakvih problema, auto se savrseno ponasa a tako i zvuk motora uredan! mir i dobro, Haris

ODGOVOR:

Nije mi jasno što želite provjeriti ili dokazati na taj način . Ako želite provjeriti tlakove kompresije motora , za to postoje znatno egzaktnije i točnije metode . Potrebno je samo skinuti svjećice i izmjeriti kompresiju . Ako želite ispitati stanje spojke ( kuplung ) , tada se to radi na bolji način a to je na probnoj vožnji .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,8 i. 16V - PROBLEM MANJKA SNAGE ?

Datum objave: 06.02.2014 09:54:47
Slika
PITANJE:

Pozdrav...imam vectru b sa z18xe motorom, te sa istom imam problem manjka snage. Posumnjao sam na maf senzor te ga odlučio testirat na način da napravim probnu vožnju sa isključenim senzorom. Uglavnom auto ide isto ako ne i bolje bez mafa pa me zanima dali je to znak za pokvaren maf senzor i ako je dali ga se isplati čistiti i na koji načn. P.S. check engine lampica ne radi. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Način na koji želite ispitai utjecaj Maf senzora na snagu motora nije uobičajen i ne dovodi do rezultata . Navesti ću što bi sve trebalo ispitati : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštaje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru ) , sustav elektronskog ubrizgavanja goriva ( tlak goriva, injektore, regulator tlaka goriva, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor zaklopke snage, lambda sondu, senzor radilice , senzor bregaste osovine, ECU centrala ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( kablovi, bobina, električna instalacija ) . Kao što vidite ima toga puno što bi trebalo ispitati , međutim jedino na taj način se može doći do spoznaje o svim faktorima utjecaja na snagu i ispravan rad motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA II - BRISAČI

Datum objave: 06.02.2014 07:59:19
Slika
PITANJE:

Postovani gos Meic! Imam problem sa brisacima na renault laguni 2. Radi mi samo 1 brzina i problem je sto se brisaci krecu po staklu kao da zapinju za nesto odnosno kao da poskakuju i cini mi se da rade presporo a uz to sto je brzina veca kao da motor nema snage da ih vrati nazad .znaci gore idu brzo a nazad jedva da idu. hvala i pozdrav

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu najprije treba provjeriti osovine i ležajeve poluga brisača. Na istima se najvjerovatnije pojavio preveliki otpor i trenje . Obradom osovina i ležajeva te podmazivanjem , rješava se ovaj problem .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 D - IZBACUJE VODU NA POSUDU ?

Datum objave: 04.02.2014 18:29:30
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, imam problem s golfom 2 1.6 diesel. Auto nije imao termostata kada sam ga kupio i sada sam kupio novoga i ugradio ga. Kada se zagrije auto izbacuje vodu na posudu, nema nikakvih znakove pregorjele brtve glave npr. pomješano ulje i voda u kartetu ili posudi za vodu, nabijanja pritiska u crijeva ili sl. Kada izvadim termostat auto najnormalnije ide, ne izbacuje vodu niti ništa, jedino ne grije. Sad me zanima, u čemu je problem? Hvala i lp.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : neodgovarajući termostat, neispravan čep ekspanzione posude, djelomično začepljen hladnjak, pumpa za vodu . Nakon svega navedenog i ako je sve ispravno što sam spomenuo , kao zadnji uzrok ostaje brtva glave motor i glava motora .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 250 TD - "MAJSTORI" NISU MOGLI OTKRITI KVAR ?

Datum objave: 03.02.2014 08:19:06
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav!Vjerujem da ce te mi pomoci jer problem koji imam traje dugo vremena a svi moguci maistori koje sam obislla,cak i maistori specijalizovani za mercedes,nijesu bili u mogucnosti da otkriju kvar.Moj automobil je marke C klase 95 godiste sa motorom snage 250 TD elektronik. Dok je bilo toplo vrijeme on je tesko palio izjutra a svaki naredni put,u toku dana bi palio dobro. Kada su dosli hladni dani,pore toga je nastupio i problem da se on gasi u voznji,tacnije pri naglom skretanj u lijevu stranu.Nakon toga nece da upali pa koristimo siste slepanja i tada mi se pojavljuje bijeli dim iz auspuha.On tada upali, nakon duze voznje, ali cim izgasim automobil on opet nece da upali. Sumnjali smo da nije rezorvoar koji sam i promijenila ali nije.Vjerujem da cete mi brzo odgovoriti na pitanjer i uspjeti da rijesite moj problem,ja sam bez kola vec duze vrijeme. Unaprijed zahvalna!

ODGOVOR:

Moje mišljenje je da se Vašim vozilom nije nitko ozbiljnije bavio i da nije obavljen detaljan i stručni pregled motora . Po logičnom redoslijedu ću nabrojiti moguće neispravnosti kojih može biti puno a to su ; akumulator, elektropokretač, filteri, zrak u sustvau goriva, grijači, dize, upravljački modul grijača, zrak u sustavu za dobavu goriva, regulator količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja goriva, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora ( kompresija, propuštanje na venzilima, začepljenje na usisnim kanalima, začepljenje auspuha, brtva glave motora ) . Kao što vidite ima toga dosta , međutim kada se obavi stručno ispitivanje i pregleda sve što sam naveo , sigurno će se otkriti uzro ili uzroci zbog kojih motor ne može normalno paliti .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,0 TD - MOMENTI ZATEZANJA VIJAKA

Datum objave: 02.02.2014 22:26:45
Slika
PITANJE:

Postovani,imam audia 100 cd 86 god.2,0 TD oznaka motora je DE. Zanima me na koliko kila se steze glava motora a na koliko se stezu klipovi na radilici.Hvala

ODGOVOR:

Ležajevi klipnjača ( ne klipovi ) se zatežu 30 Nm, +180° . Ako su na glavi motora vijci M11 onda se oni zatežu : 50 Nm, 70 Nm, 90 Nm, upaliti motor da se zagrije na 50°C , zategnuti opet na 90 Nm. Nakon pređenih 1.000 km otpustiti vijke za 30° i opet zategnuti na 90 Nm . Ako su vijci M12 oni se zatežu na slijedći način : 40 Nm, 60 Nm, +180° , zagrijati motor na 50° , +90° , nakon 1.000 km zategnuti za +90° .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC 1,9 DCI 4X4 - IMA ZVUK " KAO TRAKTOR "

Datum objave: 02.02.2014 17:02:26
Slika
PITANJE:

POzdrav. Molim Vas za mišlenje ,u čemu je problem. Imam scenic-a 4x4 1.9 dci. Kupio sam ga sa kvarom kardana. Stavio nov kardan, negde 14 dana avto išao lepo -bez vibracija... Onda je počelo. Dolazi do vibracije - ima zvuk " kao traktor" ali u specifičnoj situaciji. Naprimer kada usporavam da skrenem iz ceste na recimo parking. Prebacim u 2 brzinu ( obrtaji padnu na okolo 1500) ili u 3 brzinu ali, da avto več malo gubi snagu dolazi do jake vibracije - ali ne mogu odrediti gdje točno. Imam osječaj više sa desne strane ispred ( tu počinje) i ako tako nastavim u malim obrtajima - trese se kao traktor sve - jaka vibracija.Isto se dešava da vozim oko 60 km/h u 5 brzini, da stisnem gas do kraja opet ista vibracija koja prestaje malo za time ( to se isto dešava i u jačem ubrzavanju- ali nije to neko posebno ubrzavanje- ono normalno malo jače stisneš gas). Ustvari ako vozim avto na 1500 okretaja on počinje sa vibracijom karoserije - kada prelezi ove obrtaje i malo dobije snage ide normalno. Promenio sam prednji desni nosač motora, sve izpod avta 1000 puta izprobano, da je sve zategnuto.... Bi sam več kod 3 mehaničara - nije im jasno u čemu je fora. Motor ide dobro- kao što treba- ispitivali i diagnostiku motora ali nije u njemu problem. Molim Vas dok nisam izgubio sve živce ( i novac) Šta , da radim, da odkrijem ovo misteriju????? Više ili manje mahaničari se slažu, da dolazi do vibracije na karoseriju- ali od čega - i kako to ispitati?? ( jedan kaže da su gumilageri na kardanu pretvrdi- ako rukom izprobam jako je čvrsto - možda 1-2mm mogu pomeriti gumi lager...neznam više šta.. ) HVALA NA ODGOVORU!!! LP Danilo

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogu postojati tri uzroka zbog kojih nastaju vibracije koje se prenose na karoseriju . Prvi uzrok je kardansko vratilo, drugi uzrok je desna poluosovina, treči uzrok je diferencijal . Napravite test na slijedeći način : demontirajte kardansko vratilo i obavite probnu vožnju , ako tada nema vibracija uzrok je kardansko vratilo . Ako vibracije postoje i dalje , mogući uzroci su poluosovina sa zglobovima ili diferencijal . Nađite stručnu osobu koja Vam može obaviti ovo ispitivanje i defektažu .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 147 1,9 JTD - SLABO GRIJANJE ?

Datum objave: 01.02.2014 17:04:03
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić kupio sam alfu 147 1.9jtd i imam osjećaj da slabo grije temperatura je oko 75 c razgovarao sam s prijateljima koji imaju iste 147 i kod njih je isto tako termostat dođe oko 650kn dali ga ima smisla promjeniti ili je to normalno za taj auto pozdrav hvala

ODGOVOR:

Nemojte mijenjati termostat dok ne znate kolika je stvarna temperatura motora. Temperatura motora mora biti veća od 80°C . Točan podatak o temperaturi motora se može izmjeriti pomoću mototestera ili pomoću laserskog termometra . Moguće je u nekim slučajevima da grešku u prikazu temperature radi indikator temperature motora koji se nalazi na glavi motora. U ovom slučaju uzrok može biti : termostat , radijator grijača, ventil grijača, cijevi grijača, prekid u dovodu vanjskog zraka do grijača, filter kabine, zaklopke za usmjeravanje zraka kroz grijač .

na vrh Povratak na vrh