Danas je: 23.07.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

BMW E34 2,0 i. - MOTOR NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 26.07.2013 09:28:41
Slika
PITANJE:

Vozim bmw e34 89 godina imam problem sa paljenjem na benzinu e ovako sljedeci problem je taj mislio sam da je do pumpe od goriva jer se je cuje kada dadnem kontakt, ali sam se malo informiro i rekli su kintek kada podje da vergla tada se pali pumpa od goriva . Ali ipak sam provjerio pumpu na nacin da sam spojio punjac od akumulatora na nju i ona je proradila i nabila gorivo u motor . Tada sam sjeo u auto i bez ikakvog problema upalio auto i ostavio ga nekih 10ak minuta da radi malo ga turiro ali sve je bilo u redu. I ja nako pomislih joj napravio sam hehe ali sam ugasio auto i ponovno pokusao da upalim, ali nije islo pa sam ponovno pokusao na isti nacin preko punjaca nabit gorivo ali nije islo provjerio ssm i struju da li dolazi na pumpu i da dolazi na jednom kablu jaca na drugom slabija i dalje vise pojma nemam sta da radim . Pa ako mozete dabpomognete bio bih zahvalan .

ODGOVOR:

Kvar je najteže otkriti kada se ne koristi tehnička baza podataka i kada se nema osnovna ispitna oprema . Na Vašem vozilu treba ispitati : tlak goriva koji mora biti 2,94 - 3,06 bara, senzor tmperature motora mora imati otpor 300 - 360 Ohm-a kod 80 °C , senzor radilice treba imati otpor 486 - 594 Ohm-a , injektori moraju imati otpor 15 - 17,5 Ohm-a, injektori moraju biti čisti i ispravni .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 1,4 i. 16V - NISKI TLAK ULJA ?

Datum objave: 25.07.2013 13:18:08
Slika
PITANJE:

imam citroen c4 x 1.4i 16v coupe,prije nekoliko dana na kontrolnoj ploči mi se pojavio znak upozorenja -oil pressure is too low i stop-što znači da bi se trebao obratiti ovlaštenom servisu.Imam ga 7godina i dosada nije bilo većih problema jedino ujutro bi mu trebalo malo ,par minuta da krene i poslije kad se ugrije ok .Imam susjeda mehaničara koji mi je stavio novo ulje u motor ,međutim opet se pojavio isti prikaz upozorenja.Posle toga sam vozio motor normalno radi nema nekog "kuckanja" ali se upozorenje i dalje pojavljuje,pa bih vas molio za stručni savjet .HVALA!

ODGOVOR:

Iz preventivnih razloga najbolje bi bilo da izmjerite tlak ulja u motoru . Ako je tlak ulja stvarno dobar  ( što je ze očekivati ) , onda su moguće neispravnosti : indikator tlaka ulja, električna instalacija od motora do instrument polče, instrument ploča, ploča s osiguračima , BSI računalo komforne elektronike.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - NEMIRAN NA LERU ?

Datum objave: 23.07.2013 07:13:25
Slika
PITANJE:

Pozdrav i veliko postovanje na znanju i na strpljenu koje ukazujete . Vec treci put trazim savjet od vasi bojim se da nisam naporan.Ovako imam bmw 320d e46 110 kw vozijo sam ga na provjeru injektora ,na kompjuteru je izaslo prva dizna je bila 3,00 druga 0,97 treca 0,85 i cetvrta 0,87,znaci prva mi je odstupala malo vise .Majstor je skinuo diznu i dao je na provjeru ,kasnije su je donijeli i rekli da je uredu skinuli su poslednju diznu i ona je bila uredu.Ali prvu diznu kada su skidali imali su problema naime dizna je pustala kompresiju i oko nje je bilo svwe zapeklo bio je veliki problem izvaditi podlosku.Kada su to sve rijesili i ponovo ih postavili prva je dizna bila na 2,00 malo je smanjila a druga se neprimjeto povecala, auto je hladan malo tresao kada radiali puno puno manje nego prije . Molijo bi vas savjet na ovo koliko je moguce . I jos nesto bi vas zamolijo trebam mijenjati lamelu osecam da mi malo proklizuje i da vibrira papucica kada malo nogu naslonem na nju .sat vi mi savjetujete normalno promijenicu set kvacila korpu lamelo i lezaj ali sta da radim sa plutajucim zamajcem on je dva puta supliji od seta kvacila , dali se i on mora da zamijeni Poooz i puno vam hvala !!!

ODGOVOR:

Osim diza na stabilan rad na leru mogu utjecati još : prisutnost zraka u gorivu, senzor temperature motora, EGR ventil, senzor radilice, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora , ECU centrala motora. Kada demontirate mjenjač vidjeti ćete stanje zamašnjaka. Ako stručna osoba utvrdi da je stanje loše tada ga obvezno treba zamijeniti . Zamašnjak također može utjecati na nemiran rad motora u leru.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,4 i. - POVEČAVA GAS SAM OD SEBE ?

Datum objave: 22.07.2013 10:00:14
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meic zanima me odgovara li aktuator minimuma sa ford escorta 1.4 1997 god na ford escort 1.6 16v 1998.god.? Naime moj automobil povecava gas sam od sebe do 3 000 obrtaja u leru a u voznji isti slucaj, sam dodaje gas! Pokusao sam sa zamjenom aktuatora minimuma sa 1.4 na 1.6 16v i tada okretaje zadrzava na 1800 sto je jos uvijek previse...sto mi savjetujete? Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Najbolji savjet koji mogu dati je da Vaše vozilo pregleda stručnjak i da točno kaže koje su neispravnosti . Ispitati treba slijedeće: senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor položaja zaklopke snge, propuštanje na usinom kolektoru, regulator tlaka goriva, električnu instalaciju motora, EVAP ventil rezervoara, ECU centralu, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TRAFIC 2,5 DCI - NITKO NE ZNA ŠTO JE ?

Datum objave: 22.07.2013 06:35:59
Slika
PITANJE:

poštovanje.posjedujem renaul traffic 2007g motor 2,5dci 107kw.naime dogada mi se kada je toplo vrijeme(vrucina) upali lampica od grijaca i servis pr cemu motor izgubi snagu kao da turbinu iskljuci.a to se događa kada recimo trečom brzinom ubrzavam s 1200okretaja motora na vise,bio sam na dijagnostici te mi nitko ne moze reci 100posto sto se dogada.izbacuje mi gresku df053 i df228.molim vas za savjet unaprijed hvala.pozdrav

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; zrak u sustavu goriva, filter goriva, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, EGR ventil, dize, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, ECT senzor, senzor temperature goriva, senzor radilice, ECU centrala . Dijagnostiku niste odradili u potpunosti i zato ne znate što je neispravno . Dijagnostika nije samo ukopčavanje dijgnostičkog kompjutora i očitanje grešaka . Dijagnostika je skup mnogih aktivnosti i pojedinačnih ispitivanja nakon kojih se sigurno zna što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - BIJELI DIM ?

Datum objave: 21.07.2013 13:50:50
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, posjedujem Opel Astru 2.0 DL 16V, 1998g. (170 000 km). Problem je sljedeći: auto prilikom prvog paljenja ujutro ili prilikom paljenja nakon dužeg vremena stajanja (5h pa naviše) zadimi bijeli dim. To je oblak dima. Nakon paljenja na pritisak papučice gasa još neko vrijeme baca taj dim (10-tak sekundi). Kasnije auto normalno vuče i ne dimi tokom vožnje. Nedavno je promijenjen jedan grijač koji je izgorio, međutim to nije riješilo problem. (samo da napomenem da je grijač bio slomljen i auto tako meni prodan). Znate li koji bi bio razlog dimljenja? Hvala.

ODGOVOR:

Uzrok je vjerovatno što u tom momentu ne radi jedan cilindar a dim koji vidite je neizgoreno dizel gorivo. Kada se motor malo zagrije cilindar počne raditi a bijeli dim nestaje. Provjerite mehanilčko stanje motora, dize, visokotlačnu pumpu .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 i. 16V - GLAVA MOTORA ?

Datum objave: 20.07.2013 12:14:24
Slika
PITANJE:

Postovani imam renault lagunu 1.8, 6v, 1997.g,332.000 km. Sam je održavam, imam ugrađen plin. Prije par dana se počela penjati temperatura, promijenio sam termostat i prekidač i opet isto. Izgleda da se radi o brtvi glave. Da li mislite da se mogu sam upustiti u promjenu brtve i na što moram obratiti pažnju? Puno hvala

ODGOVOR:

Nemam nikvog razloga da sumnjam u Vaše stručno tehničko znanje i mogućnosti . Kada demontirate glavu motora obavite kompletno uređenje glave . To znači da po potrebi zamijenite sve vodilice ventila, da obavite brušenje ventila, da obavite obradu siceva ventila, da zamijenite sva brtvila glave, da ispravno podesite ventile, da točno namjestite fazu motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,4 i. 16V - ZAŠTO SE GASI MOTOR ?

Datum objave: 20.07.2013 10:34:59
Slika
PITANJE:

Na Golfu IV 1.4 16V god. proiz. 2001 km 167.000 isti se u vožnji gasi, više puta dnevno, kad se upali opet neko kraće vrijeme normalno vozi, bez gašenja. Prilikom redovnog servisa, mehaničar ga prikopčao na komjutor, sa pokazuje grešku na senzoru radilice, a ujedno je promijenio i bobinu koja je imala tzv. ogrebotina. Auto i dalje po nekoliko puta tijekom dana se ugasi u vožnji. Hvala Vam najljepša na pomoći.

ODGOVOR:

Ako se i nakon zamijene navednih dijelova motor opet gasi , to znači da kvarovi nisu u potpunosti otklonjeni . Točan uzrok gašenja motora se može znati nakon detaljnog i pojedinačnog ispitivanje svih dijelova i sklopova . Za takvu dijagnostiku nije dovoljan dijagnostički kompjutor. Opčeniti mogu navesti da uzroci mogu biti ; mehanički sustav motora, sustav dobave goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, upravljački sustav motora. Ovom prilikom ne bih navodio brojne uzroke pojedinačno jer od toga opet ne bi imali koristi .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 T - MALO TEŽE PALI ?

Datum objave: 20.07.2013 10:28:52
Slika
PITANJE:

Pozdrav,molim Vas za savjet. Radi se o audi A4 1.8t 2003g plin lovato direktno ubrizgavanje. Problem je ovaj: ujutro kada je motor hladan malo teže pali i baci mi plavkasti dim,do posla imam 1,5km motor ne postigne radnu temperaturu i ne stigne se prebaciti na plin a već ga ugasim, e sad dolazi do pravog problema, nakon 9 sati stajanja na suncu i temp oko 30 imam problema s paljenjem,dosta dugo vergla i ponekad upali od druge a i nakon paljenja opet plavkasti dim a kasnije pali od prve i nema dima. Da napomenem da mi ne troši ulje niti dimi u vožnji. Mjenjao sam senzor temp. motora ali je problem ostao. Hvala Vam na odgovoru.

ODGOVOR:

Postoje dva osnovna uzrok zbog kojih motor teže pali . Jedan uzrok je loša iskra na svjećicama a drugi uzrok je količina goriva na injektorima. Ako je loša iskra na svjećicama treba ispitati sve komponente sustava za stvaranje iskre na svjećicama . Ako je problem količina goriva , tada treba ispitati sve komponente elektronskog sustava ubrizgavanja goriva. Uspješni ispitivanje i dijagnostiku može napraviti svaki bolji servis.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI PD - ČUDAN ZVUK ?

Datum objave: 19.07.2013 13:37:53
Slika
PITANJE:

Poštovani Neophodna mi je vaša pomoć, u pitanju je Golf V 1.9 105 KS pormjenio sam u ovlaštenom servisu koplet zamjac kopra lamela i drug ležaj sve u kompletu ali imam jedan sljedeći porblem kada stojim u mjestu upaljen auto i izbacim iz brzine i kada stisnem i pustim kvačilo čuje se neki zvuk kao da nešto malo klepi kao da je li to znak da nešto nije dobro uradjeno ili je nešto drugo upućuje na neki drugi kvar. Hvala

ODGOVOR:

Uzrok zbog kojega se stvara opisani zvuk nije, ni zamašnjak, ni spojka,  ni loše obavljen posao na vozilu . Uzrok je vibracija pojedinih zupčanika u mjenjaču kada je mjenjač u leru i kada se naglo otpusti pedala spojke. Ako drugih problema nema , zanemarite navedenu pojavu .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 146 1,4 i. 16V TS - PUNO TROŠI ?

Datum objave: 19.07.2013 08:27:48
Slika
PITANJE:

Pozdrav, odendavno posjedujem Alfu Romeo 146 1.4 TS 76 kw iz 2000. godine sa 142 tkm. Sa autom sam izrazito zadovoljan no nastao je problem: auto troši 10-15 litara, na leru mu naglo variraju okretaji između 500-1500, ponekad se smiri na leru na 1100 okretaja, jako se osjeti benzin na auspuh, na eko test su rekli da u smjesi ima jako puno benzina, a jako malo zraka. Di je problem?

ODGOVOR:

Točan uzrok lošeg rada motora i velike potrošnje goriva mogu navesti nakon dijagnostike motora. Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora, propuštanje na usinom kolektoru, tlak goriva, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor položaja zaklopke snge, mjerač mase zraka, lambda sonda, kablovi, bobina, električna instalacija , varijator faze, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F - VUČE U LIJEVO ?

Datum objave: 19.07.2013 06:56:56
Slika
PITANJE:

poštovani , lijepo molim moja mazda 323 f iz 2000 godine vuče u lijevo , istina na toj strani je postojao lagani karambol . nekako sam sumnjičav prema ovim strojevima za špur naime pratim neke emisije i u jednoj od njih je pokazano kako se uzimaju u obzir svi parametri u odnosu na zadnje kotače . pa pošto sam laik da li mi možete savjetovati što da radim , da li možda vi možete pregledati stvar ili preporučiti majstora koji možda ima takav uređaj i može to otkloniti . unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Uzroci zbog kojih Vaše vozilo može vuči u lijevo su ; gume, felge, kočnice, pojedini dijelovi ovjesa, amortizeri, deformacija karoserije, loše obavljeni karoserijski radovi . tek na kraju bih spomenuo geometriju ovjesa ( špur ) . Mogu se baviti Vašim vozilom .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 DTI - ULJE U RASHLADNOM SUSTAVU ?

Datum objave: 17.07.2013 11:59:04
Slika
PITANJE:

renol laguna 2.2 dti 2003.mjesa vodu i ulje al nema pritiska u posudi od vode mjenja sam brtvu glave i brusio glavu bez uspjeha blok je u redu i glava je u redu dali je uzrok mali hladnjak kod filtera znate li mozda u cemu je problem.hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Ako je sve u redu što ste naveli , uzrok može biti hladnjak za ulje. U hladnjaku za ulje je veći tlak nego u rashladnom sustavu i ulje može iz hladnjaka ulja na taj način ulaziti u rashladni sustav motora.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 416 1,6 i. 16V - NAKON DUGOG STAJANJA NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 16.07.2013 18:25:49
Slika
PITANJE:

Auto: Rover 416 Si , 96 g. 1.6 benzinac 16V ima problema s paljenjem, auto se upali na 1-2 sekunde i ugasi se, pumpa za gorivo baca pritisak od 2,5 bara, sad jel ga zeza imobilizer posto nema originalan kljuc ? ali opet sumnjam da je to jer auto je po prvi put upalio bez problema, nakon toga nista.... auto gotovo 2 godine nije bio paljen, te se upalio bez problema. kompjutor i relej pumpe za gorivo su zamijenjeni, ali bez ikakvog ucinka ,ista stvar je sa novim i sa starim komponentama.. molim pomoc!

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu mogu biti neispravni : imobilajzer, sustav paljenja ( loša iskra na svjećicama ) , električna instalacija i konektori ( pad napona ) , injektori, regulator tlaka goriva, filteri, nečist rezervoar, senzor radilice, senzor tlaka MAP, senzor temperatuire ECT, senzor položaja zaklopke snge, faza motora, kompresija motora, propuštanje na usinom kolektoru.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 19 1,9 D - CRNI DIM ?

Datum objave: 15.07.2013 07:57:14
Slika
PITANJE:

imam renault 19 europa 98 godiste 1.9 diesel 47 kilovata obicni diesel samo zelim znati kad po gasu pritisne da hocu promjeniti brzinu puno dimi crn dim,uz brdo pogotovo dimi do cega moze biti ili umjestu kad dodam gas puno nemozes ostati od dima hvalaaa

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti zbog kojih se stavra crni dim su ; nečist filter zraka, loše dize, regulator količine goriva, EGR ventil, začepljenje na usisnoj strani motora, začepljenje auspuha , visokotlačna pumpa, loše mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,9 CDTI - ZAŠTO SE "TRESE" MOTOR ?

Datum objave: 13.07.2013 08:41:24
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Htio bih vas zamoliti za jedan odgovor,vozim Opel Astru 1.9 CDTI,88 KW,120 PS iz 2005.godine.Prošo sam 196.000 km i prije mjesec i pol dana,na 2000/2200 okretaja,auto mi je počel tresti.Bil sam kod mehaničara,na kompjutoru nije pokazalo grešku,počistil mi je usisnu granu i opet je treso na narečenim okretajima,veli da su mi dizne ok,da ih ne treba mjenjati,stavil mi je novi senzor i opet trese.Sad mi je reko da bi na kraju trebalo promjeniti papučicu gasa jer nit on sam nezna zašto trese.Veli da još nije imal takav slučaj.Što se tiče goriva,pažljivo odabirem benzinske crpke(PETROL,OMW I TIFON),INU i ostale privatne crpke izbjegavam.Zaboravil sam napomenuti da mjenjam brzine između 2.500/2700 okretaja,a da mi na višim okretajima auto ne trese,pa vas molim ako mi možete objasniti o čemu se radi,da si ne radim strošak kod mehaničara,ionako sam već dosta dal. Hvala vam unaprijed. Ljep pozdrav Kristijan

ODGOVOR:

Točan uzrok zbog čega motor ima neravnomjeran rad ( trese ) mora otkriti Vaš mehaničar ili servis kojemu povjerite popravak Vašega vozila. Uzrok se može otkriti neposrednim uvidom na vozilu i pojedinačnim ispitivanjem pojedinih komponenata. Nije realno očekivati da Vam netko bez mogućnosti ispitivanja na vozilu točno i jednoznačno navede što je neispravno . Ispitati treba slijedeće : prisutnost zraka u gorivu, filtere, senzor pedale gasa, injektore, EGR ventil, MAF senzor, CKP senzor, električnu instalaciju motora, mehaničko stanje motora, senzor tlak azraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, ECU centralu motora.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,2 i. - LOŠA KOMPRESIJA NA DVA CILINDRA ?

Datum objave: 12.07.2013 10:32:17
Slika
PITANJE:

Imam jedam problem sa Škodom Fabia 1.2 HPT, 44Kw 3.cilindra 2008.godina Prvo su mi izgorile svijećice to su mi promjenili na servisu i poništili greške i rekli su mi da je možda otišao senzor bregaste osovine. Nakon negog vremena upalila mi se žuta lampica od motora i poćela je blinkati otišo sam opet u servis,Napravili su mi test motora i izmjerili kompresiju a ona jee iznosila prvi cilindar 15,drugi 8.5,i teći 7,5.rekli su mi da trba napraviti generalku ili su ventili izgorili.Međuti auto sad radi normalmo ne troši ulje ne dimi i ne troši vodu, ima normalnu potrošnju.Da li mi možete reći o kakvom je kvaru rijeć,i šta napraviti i kolika je kompresija tog motoru? Hvala na razumjevanju i pomoći.

ODGOVOR:

Kompresija motora na drugom i trećem cilindru je loša. Nakon nekog vremena napravite opet mjerenje kompresije. Ako se i tada utvrdi da je komprsija loša , razmišljajte o mehaničkom uređenju motora. Uzroci loše kompresije najčešće su propuštanja na ventilima . Međutim nekada su uzrok i propuštanja na ventilima. Kada budete opet mjerili kompresiju zatražite da Vam naprave test propuštanja cilindara . tada ćete točno znati da li se propuštanje događa na ventilima ili na klipnim prstenovima . Ta informacija će biti vrlo korisna za Vas.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,0 i. - UGASIO SE MOTOR ?

Datum objave: 12.07.2013 06:54:22
Slika
PITANJE:

ww polo 1998 g. 1.0 - prešao cca 115000 km Prije 10-ak dana u vožnji pukao zubčasti remen i auto se ugasio ( remen je mijenjan prije 2,5 godine i od tad sam prešao cca 10.000 km?! Dakle, zamijenjen je remen, ventili,brtva glave... Danas prilikom vožnje na dužoj relaciji mi se upalila lampica ulja (a ulja ima ) i osjetio sam da gubi snagu. Na kraju mi se i ugasio, ali je upalio bez problema. Kad je u leru-lampica se ne pali.... Molim za savjet. Hvala

ODGOVOR:

Najprije treba obaviti kontrolu mehaničkog stanja motora a to znači : izmjeriti kompresiju, provjeriti fazu motora, provjeriti propuštanje na usisnom kolektoru, provjeriti tlak ulja, provjeriti stanje ispušnog sustava . Nakon ovoga se radi provjera sustava dobave goriva i to : tlak goriva, injektor, regulator tlaka , pojedini senzori motora, aktuator minimuma, filteri, nečist rezervoar, senzor radilice, električna instalacija motora. Na kraju po potrebi treba ispitati i stanje bobine, kablova, svjećica . U rijetkim slučajevima uzro može biti i ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 PICASSO 2,0 HDI - KOJI JE PRAVI ZAMAŠNJAK ?

Datum objave: 10.07.2013 16:12:51
Slika
PITANJE:

Poštovani, Vlasnik sam vozila marke: Citroen C4 Picasso, godina proizvodnje 02/2007.god.s brojem šasije : VF7 UDRHJH 45034046, a radi se o HDI motoru 2,0 ccm/100kw. Automobil ima RUČNO UPRAVLJANI MJENJAČ ili kako ga još zovu"poluautomatski" odnosno robotizirani mjenjač, a koji je upravo razlog zbog kojega Vam se obraćam. Naime prije pola godine ustanovljeno je da tzv. plivajući zamašnjak "prolupao" , a što bi se čulo samo prilikom starta motora, sad nakon nekog vremena čuje se gotovo non-stop te je nedavno prestao šaltati. Ovim putem Vas molim za informacije vezane uz sam zamašnjak jer naime gotov nitko da mi odgovori koji točno zamašnjak ide u predmetno vozilo i svi nešto frfljaju sami sebi u bradu kao da kupujem turbo-punjač za svemirski brod. Zato Vas molim ako je ikako moguće da mi pogledate ovaj link i ako ste u mogućnosti odgovorite da li je to zamašnjak koji ide u moje vozilo??? http://www.bestpartstore.co.uk/1110371 Jer koliko vidim po onom što piše to je zamašnjak koji ide kod mene ali opet nisam stručan i ne mogu to 100% tvrditi. Bio bih Vam vrlo zahvalan ako mi možete pomoći u rješavanju ovoga problema i srdačno Vam se zahvaljujem na Vašem razumijevanju za naše problem. Ivan Ć.

ODGOVOR:

Prikaz na linku koji ste naveli ne znači ništa i tako se ne nabavlja zamašnjak . Jedini pravi način za naručiti i nabaviti zamašnjak je broj šasije vozila ili direktna usporedba postoječeg zamašnjaka i zamašnjaka kojega će Vam ponuditi u skladištu dijelova. Na taj način možete biti posve sigurni da ćete dobiti točno odgovarajući zamašnjak. Dakle nikakvih problema nema ako postupite kako sam Vam predložio .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 205 1,1 i. - NE PALI NA KLJUČ ?

Datum objave: 06.07.2013 22:50:14
Slika
PITANJE:

Postovani kod mene je auto pezo 205 1.1 benzin,dao sam ga bratu isao mjesec dana u Hrvatsku i sve radi ok,a sad me zove vratio se nece da upali na kljuc,na guranje hoce i radi sve normalno samo na kljuc nece da upali ne znam sta mu je!!!Ima dobar kontakt ali nece da pali na kljuc volio bih da znam u cemu je proble,s postovanjem.

ODGOVOR:

Ako motor pali na guranje a ne pali na ključ , moguće neispravnosti su ; akumulator, elektropokretač, kontakt brava . Najprije provjerite kleme akumulatora i sam akumulator a nakon toga po potrebi i sam elektropokretač . 

na vrh Povratak na vrh