Danas je: 31.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SAVJETI - NA KOJI NAČIN LEŽAJEVI UTJEČU NA TLAK ULJA U MOTORU ?

Datum objave: 16.09.2013 14:33:35
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine,pre svega pozdrav,mene zanimaju dva pitanja a od vas se nadam da cu ih dobiti prvo je,Na koji nacin lezajevi radilice uzrokuju pad pritiska ulja a drugo kako mogu izgoreli ventili da uzrokuju povecanje kolicine ulja,hvala vam i sve najbolje?

ODGOVOR:

Kada su ležajevi radilice ispravni ( bez istrošenja ) , zračnost između rukavaca radilice i ležajeva radilice je 0,04 mm ( četiri stotinke milimetra ) . kada su ležajevi istrošeni zračnost (istrošenje ) je veće od 0,5 mm . Tada pumpa za ulje ne može stvoriti potreban tlak ulja ( najčešće ne leru ) jer ulje velikom brzinom pobjegne s ležaja baš zbog spomenutog istrošenja . Kada izgori jedna od ventila u pripadajućem cilindru ne može doći do paljenja goriva jer cilindar nema kompresiju . To znači da se gorivo koje uđe u takav cilindar ne može zapaliti nego prolazi kroz klipne prstenove direktno u karter s uljem . Na taj način u karteru imamo ulje plus gorivo koje je ušlo kroz klipne prstenove.

na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA 1,9 SDI - ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 16.09.2013 14:01:24
Slika
PITANJE:

Seat cordoba vario 1,9 SDI 1999.godina Teze pali nekada, a nekada cak nece dati nikakav znak. Obzirom da sam kao tip covjeka slican Vama, zelim svakom pomoci kad to mogu i bavim se mnogim poslovima. Vi ste covjek o kojem nebi trebao nikakav komentar kad se procitaju Vasi savjeti.Pokusao sam rijesiti svoj problem, ali bez uspjeha, i zato molim Vas ako ste voljni da mi objasnite, a smatram Vas kompentetnim za precizan odgovor.Navedeno vozilo cesto puta pali bas kako treba, nekada vergla kao da je slab akumulator(obicno kad je hladan), malo sacekam i poslije odlicno vergla i lako upali, nekada upaljeno nakon 2-3 minuta rada se ugasi, jednom mi se u voznji ugasio i opet sam upalio.Zna se desiti da upalim, vozim odredjeno vrijeme, parkiram i poislije hocu da upalim, vergla brzo, ali nece da upali. Sacekam 3-5 minuta ponovo okrenem kljuc, upali kao sto i treba. Znaci kad nece da upali treba sacekati nekoliko minuta i ponovo upali bas kako treba, a zna se desiti da se u voznji ugasi, pa se i tada mora sacekati nekoliko minuta i opet upali kako treba. Ako moze jos jedno pitanje. Posto su mi one plasticne letve na krovu ostetile boju i postoji mogucnost korozije pa da propadne krov. Pitanje je: Kako se skida postolje od galerije? Htjeo sam mu krov karbonizirati, ali ne znam kako skinuti galeriju i njeno postolje. Velika hvala unaprijed. Nadam se da cete mi odgovoriti na pitanja i da cu rijesiti svoj problem oko vozila.SEAT CORDOBA

ODGOVOR:

U vezi problema s paljenjem mogu navesti više mogućih neispravnosti . Sve ću navesti po logičnom redoslijedu a to mogu biti slijedeći razlozi : akumulator, elektropokretač, pad napona prilikom startanja motora ( ne smije biti ispod 9,5 V ) , prisutnost zraka u gorivu, filteri, nečist rezervoar, loša kompresija motora, EGR ventil, senzor temperature goriva, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja, regulator količine goriva, dize, visokotlačna pumpa, senzor radilice, senzor temperature motora, kontrolni modul visokotlčane pumpe, ECU centrala motora. Ne razumijem što je to galerija ( možete poslati sliku ) .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO 2,0 HDI - KAKO TOČNO OTKRITI KVAR ???

Datum objave: 16.09.2013 12:41:14
Slika
PITANJE:

Pozdrav: imam problema sa citroen Berlingo 2001. ima nekoliko kvarova: 1. nekad se ne upali pumpa u rezervoaru i auto nece da upali.a kad se ukljuci auto normalo upali ali nece da ide preko 3000 obr/min i posle nekog vremena se sam ugasi... imam diagnostiku KTS 540 BOSCH. i prijavljuje sledece greske 1.Mjerac mase zraka (signal prenizak) 2.mjerac mase zraka (signal nije plauzibilan) 3.senzor temperature usisnog zraka(signal previsok) 4.kontrola rail tlaka 5.iskopčanje elementa visokotlacne pumpe (prekid) 6.ventil za regulaciju tlaka (greska u izlaznom stupnju) 7.blokada kretanja samo da napomenem auto ima vec preko 400.000 km.. :) ako vam nesto nije jasno objasnicu vam jos...

ODGOVOR:

Prema svim greškama koje ste naveli moguće neispravnosti su : pojedini dijelovi koje ste spomenuli, električna instalcija motora, kompjutor motora, visokotlačna pumpa. KTS-om možete očitati snimljene greške na memoriji ECU centrale motora , međutim pojedinačnim ispitivanjem pojedinih komponenata očitane greške potvrđujete ili demantirate . To znači da ono što ste očitali KTS-om ne uzimate kao točno defektiranu grešku nego samo kao moguću grešku .

na vrh Povratak na vrh

VW SCIROCCO 2,0 TDI CR - TEŠKO PALI KADA JE TOPLI ?

Datum objave: 14.09.2013 10:37:01
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem vw scirocco 2.0 tdi (103kw)iz 2008. godine. do sada nije imao nikakvih problema, no prije mjesec dana mi se javio problem sa paljenjem kada je motor na radnoj temperaturi. kada je hladan upali bez problema, no kada je topal moram ga zavrtiti barem tri puta (ne mogu ga duže verglati jer sam isključi elektopokretač) da bi upalio. motor je prešao 100000 km i u izvrsnom je stanju, uredno održavan, vuče i ne troši ulje. što bi mogao biti uzrok tog ne paljenja? unaprijed hvala i pozdrav!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; akumulator , elektropokretač, zrak u sustavu goriva, nepovratni ventil za gorivo, dobavna pumpa, relej dobavne pumpe, senzor tlaka goriva, senzor tlaka na Rail-u, regulator tlaka goriva, senzor temperature motora, visokotlačna pumpa, dize, električna instalacija motora, ( pad napona ) , ECU centrala motora, Mehaničko stanje motora . Najprije treba ispitati akumulator i elektropokretač jer prilikom startanja motora može nastati veliki pad napona i zbog toga pojedini senzori ne daju dobre povratne signale ECU centrali motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 i. 16V - DOĐE MI DA GA POLIJEM BENZINOM ?

Datum objave: 12.09.2013 14:11:40
Slika
PITANJE:

Poštovanje!! Imam problem sa opel vectrom 1.6 16v 98 godiste..motor radi odlicno i kako treba ali desava se to da kad je na leru radi mi na 2000 obrtaja nikako da se smanji gas motora kao da ju netko cijelo vrijeme turira i dok ne ugasim auto ono se ne smanjuje...auto je kod mehanicara vec 2 tjedna i nikako da dijagnosticiraju kvar ili nadu..spojen je i na kompjutor no on ne prikazuje nista konkretno sta bi bilo,mjenjala sam i neke ventile sto su mi receni to jest kupila medutim on i dalje radi pod turazom..neznam uopce kome i sta bi uradila,dode mi da ga polijem benzinom i zapalim koliko mi je glavobolje zadao..

ODGOVOR:

Nema potreba da Vaše vozilo polijete benzinom i da ga zapalite . Bolje rješenje je da vozilo odvezete u drugi bolji servis . Kvar se može bez problema dijagnosticirati i nakon toga uz Vašu suglasnost otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. - ZUPČASTI REMEN ?

Datum objave: 12.09.2013 14:02:50
Slika
PITANJE:

s postovanjem,imam reno clio 1999 god benzin,zanima me da li postoji ikakva mogucnost da sam sebi promijenim zupcasti remen,odnosno da li postoje ikakva pravila prilikom postavljanja istog i da li postoje kakve zabiljeske na motoru,mislim polazne tacke ili tako nesto,kako se to radi,napomena da mi je remen puko prilikom skidanja i da nismo uspjeli prije obiljezit,unaprijed hvala

ODGOVOR:

Točno je da postoje točne oznake na remenici radilice i na remenici bregaste osovine ( vide se kada se demontira poklopac zupčastog remena i remenica kanalnog remena ) . Uz to servisi koriste jop specijalni alat za zatezanje natezača i za provjeru napetosti remena . Ja osobno ne sumnjam u Vaše sposobnosti da sami obavite zamjenu zupčastog remena, natezača i pumpe za vodu .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 1,8 i. - IMAM SLIJEDEĆE KVAROVE ???

Datum objave: 12.09.2013 09:18:02
Slika
PITANJE:

Ljudi pozdrav ,ovako imam mazdu 626 98 godiste i imam sljedece kvarove gori mi lampica (zuta) za ABS i lampica za rucnu (!) (mislim da su povezane),ABS ne radi a rucna da e sad zasto gori i rucna da je dignuta (a nije) me zanima i kako se moze otkloniti kvar? Slijedeci kvar je vezan za zracne jastuke auto je kupljen s tim kvarom a lampica za zracne jastkue (crvena) blinka tj dali je tu negdje je kratki spoj? Jesu li zracni jastuci ispravni i dalje ili ne rade? i kako to popraviti ? I treci "kvar" je vezan za lagano cukanje kada auto ubrzava; ne osjeti se jako ali pomalo nervira...inace motor radi savrseno jesu li to svjecice lose ili je to mozda od stajanja jer auto dosta stoji parkiran je jer imam sluzbeno vozilo pa eto...ne vozi se puno.Hvala puno na odgovoru ! (ako moze putem maila)

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu se mogu defektirati svi kvarovi koje ste naveli  kada se obavi potrebno ispitivanje i dijagnostika. Tada se može predložiti rješenje i navesti cijena popravaka . Lampica ABS-a svijetli jer je isti izvan funkcije a najčešće neispravnosti su : senzori na kotačima, električna instalacija i konektori, hidroagregat, kompjutor ABS-a . Lamica za zračne jastuka svijetli također zbo neispravnosti a mogući uzroci su ; električna instalacija, spiralni modul ispod volana, pirotehnički zatezači pojaseva, upravljačka elektronika. Prekidanje u radu motora može nastati radi slijedećih razloga : bobina, kablovi, svjećice, nečist rezervoar, nečisti injektori, MAP senzor, ECT senzor, IAT senzor, TPS senzor, regulator tlaka goriva, električna instalcija motora , EVAP ventil rezervoara, ECU centrala motora, mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA A 1,7 TD - NISAM DOBIO ODGOVOR ??????

Datum objave: 10.09.2013 21:16:28
Slika
PITANJE:

VEĆ SAM VAM VIŠE PUTA PISAO ALI BEZ ODGOVORA. PITAM VAS DA LI PAŠE MOTOR OD VEKTRE A 1,7 TD ISUZU NA VEKTRU B 1,7 TD ISUZU. UNAPRIJED HVALA

ODGOVOR:

Poštovani gospodine , odgovaram na sva postavljena pitanja . Međutim NIKADA ne odgovaram na pitanja u kojima ne postoje riječi koje se koriste u kulturi komuniciranja među ljudima ( poštovanje, molim, hvala i sl . ) . Vi ćete sami znati da li su Vaša pitanja bila postavljena na taj način . Evo sada i odgovora na ovo Vaše pitanje . U svojoj praksi ne koristim nikave eksperimente niti improvizacije , primjenjujem samo originalna tehnička rješenja . To znači da ne ugrađujem pojedine motore koji nisu potpuno isti jer se može dogoditi da pojedini detalji ne odgovaraju . Tako se može dogoditi i u ovom slučaju za koji pitate . Razlike mogu biti na ispušnom sustavu, na hladnjaku, na pojedinim priključcima, na električnoj instalaciji, na sustavu za gorivo . Dok sam odgovarao na ovo Vaše pitanje potrošio sam 10 minuta a uz to i potrebnu energiju ( struja, kompjutor, fiksni troškovi .... ) . Za uzvrat od Vas sam dobio samo UNAPRED HVALA i to je dovoljno .

na vrh Povratak na vrh

KIA SEPHIA 1,5 i. - RASTE NIVO ULJA U MOTORU ?

Datum objave: 10.09.2013 07:05:08
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam kia sephia II 1,5 1999. godina proizvodnje i imam problem pojavljivanja viška ulja u motoru donosno neprestano raste nivo ulja i osjeti se miris benzina. Molim Vas da mi odgovorite što bi mogao biti uzrok ulaska benzina u motor i kako ga riješiti. Hvala. S poštovanjem.

ODGOVOR:

Jedini način kako gorivo može dolaziti u karter i motorno ulje je preko injektora i kroz klipne prstenove motora. Najčešće neispravnosti su : prevelika količina goriva na injektorima, neispravni injektori, regulator tlaka goriva, izgoreni ventili, dotrajali klipni prstenovi ( loša kompresija ) . Uglavnom najprije terba provjeriti mehaničko stanje motora a nakon toga otkloniti sve neispravnosti na mehaničkom sustavu motora . Na kraju po potrebi treba obaviti kontrolu ispravnosti sustava elektronske dobave goriva i kontrolu sustava paljenja .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,5 DCI - NEMA SNAGE I CRNO DIMI ?

Datum objave: 10.09.2013 06:37:03
Slika
PITANJE:

Dobar dan trebao bih pomoc imam renault megana II 1.5 dci 2003 godina ima 198 000 tisuca,e ovako upalio sam ga i on se ugasio i upalio sam ga ponovo kada sam krenuo sa njime auto je poceo dimit crni dim i jedva da se kreto.i cuo sam cudno lupanje kada se da malo jaci gas.i dimi crno.malo mi je trosio vise ulja prije toga kvara.pa vas molim da mi pomognete i odgovorite.hvala gospodine

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije terba obaviti dijagnostiku motora i tada će se sigurno otkriti sve neispravnosti . Prvi korak je provjera ispravnosti mehaničkog sustava motora . Moguće neispravnosti su : faza motora, kompresija, začepljenje na usisnim kanalima, začepljenje na usisnom kolektoru, začepljenje auspuha . Nakon ovoga ispitivanja i nakon što se otklone pronađene neispravnosti mogu se po potrebi raditi i ostala ispitivanja kao što su ; tlak turbine, pojedini senzori motora, sustav za dobavu goriva u motor .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - VISOKA TEMPERATURA MOTORA ?

Datum objave: 09.09.2013 20:51:34
Slika
PITANJE:

molim vas juće u el.servis kajfež su mi na opel astri promjenili termoprekidač,rikverc prekidač,jer je teperatura motora išla na sto a kada smo sporije vozili i prek sto,no nakon njihovog popravka tempertura od španskog do knežije se popela opet do 100nakon 3 km pa nakon 200m se spustila na 95 pa kada tražili parking i usporili opet došla na sto ,ja sam im sad napisala mail da temp.motora ne smije biti veća od 90 da ovo skakanje na 100 pa 95 će mi uništiti motor i nek netko stručniji pogleda ,hvala

ODGOVOR:

Termoprekidač nije uzrok zbog kojega se temperature motora povaća na 100°C . Termoprekidač je samo običan šalter koji ukopčava ventilator na hladnjaku kada se temperatura motora podigne iznad 96°C . Regulator temperature motora  je termostat . Međutim temperatura motora se može povećavati i kada postoje druge neispravnosti i to ; nedovoljno rashladne tekućine, neispravan termostat, začepljen hladnjak, pumpa za vodu, brtva glave motora . Detaljnije objašnjenje Vam mogu dati na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 1,9 TD - CRNI DIM ?

Datum objave: 09.09.2013 15:44:15
Slika
PITANJE:

poštovanje, imam problem sa peugeotom 406-1.9td iz 1999.g. jako dimi crni dim i dosta slabo ide vise dimi pod opterecenjem filter zraka je novi ali promjena ipak nema zanima me sto bi mogao biti eventualni kvar pa vas molim za savjet, hvala

ODGOVOR:

Crni dim može nastati zbog brojnih neispravnosti . zato treba ispitati slijedeće faktore utjecaja ; dize, kompresiju, mehaničko stanje motora, začepljenje na usinim kanalima glave motora, začepljenje auspuha, EGR ventil, regulator količine goriva, visokotlačnu pumpu, tlak turbine, regulacioni ventil turbine, turbinu, propuštanje na tlačnoj strani tubine .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI PD - ŠTO SVE TREBA RADITI I KOLIKA JE CIJENA ???

Datum objave: 05.09.2013 10:22:20
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem vozilo Audi A4 B5 97. god, sa 288 tkm, 1.9TDI 110 KS, predstoji mi veliki servis, izmjena zupčastog remena i ostalo,zanima me što se sve mjenja i koja bi bila okvirna cijena. Uz to vidim da remen koji se prvi vidi ispod poklopca motora ima sitne pukotine, treba li ga mjenjati i koji je to remen.Hvala.

ODGOVOR:

U svom servisu uvijek obavim pregled vozila prije svakog servis ili popravka. Tada točno utvrdim što treba raditi i što treba zamijeniti . Nakon takvog pregleda radim troškovnik za vlasnika vozila. Na taj način vlasnik vozila unapred točno zna što će se raditi i kolike su cijene pojedinih dijelova . Takav pregled je besplatan . Zašto i Vi ne bi zatražili od servisa koji će raditi na Vašem vozilu takav pregled i troškovnik ?

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. 16V - NEMA SNAGE I GASI SE ?

Datum objave: 05.09.2013 08:10:31
Slika
PITANJE:

Poštovanje vlasnik sam fiat punta 1.2 16 v 2000 g.problem je sljedeči auto mi se gasi u vožnji jednostavno neprima gas,u leru dok stojim obrtaji divljaju padnu ispod 500 pa skoče,na kraju se ugasi.pa neče upaliti,ali nikad neznaš kad če početi jedno vrijeme vozi normalno pa opet podivlja,dok je motor hladan auto je normalan bar mi se tako čini.na dijagnostici ništa ne očitava niti jedan kvar.Dali bi problem mogao biti u pumpi goriva.molim pomoč.hvala

ODGOVOR:

Mogu Vam nabrojiti dvadesetak i više razloga zbog kojih motor ne prihvača gas i zbog kojih se može gasiti . Međutim točan uzrok se može znati tek nakon dijagnostike motora . Dijagnostika koju ste spomenuli nije napravljena detaljno ni stručno . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( propuštanje na ventilima, propuštanje na usinom kolektoru ) , filteri, nečist rezervoar, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, senzor temperature motora , senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage, aktuator minimuma, mjerač mase zraka, lambda sonda, električna instalacija motora, bobina, kablovi, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - KRIVO NAPRAVLJENA DIJAGNOSTIKA ?

Datum objave: 04.09.2013 08:23:45
Slika
PITANJE:

Poštovani imam Fiat Punto 2 !,2 2001g 44kw. Upalila mi se je lampica motora išao sam na dijagnostiku i rekli su mi da je otišao senzor gasa i da senzor bregaste pokazuje grešku. Ali da je senzor bregaste u redu jer nebi mogao upaliti auto. promjenio sam dio gdje je senzor gasa ali opet pokazuje isi problem. Kolega mi je rekao da je i on imao isti problem i da kompjuter ne raspoznaje dobro tu vrstu greške . jer je on prvo kupio prvi dio sa motoričem i klapnom a onda elektroniku koja je pričvrščena na tom dijelu neznam kako se to zove. molim za pomoć

ODGOVOR:

Najgori način otklanjanja spomenutog kvara na vozilu je da Vam netko drugi govori što je neispravno a da Vi sami kupujete pojedine dijelove i otklanjate kvarove. Na taj način ćete uzalud potrošiti novac i vrijeme a kvar ćete teško riješiti . Evidentno je da dijagnostika nije napravljena detaljno i točno . Uvijek je najbolje da vozilo popravlja ista osoba koja radi dijagnostiku . U tom slučaju Vi nemate nikavog rizika ( nepotrebna nabavka pojedinih dijelova ) jer ako se ne postigne rezultat Vi niste dužni ništa platiti osobi koja je radila na Vašem vozilu . Ovoga časa mogao bih Vam nabrojiti dvadesetak mogućih neispravnosti zbog kojih se može upaliti kontrolna lampica motora, međutim to Vam ne bi koristilo jer Vi trebate točan podatak što je neispravno a ne što bi moglo biti neispravno .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 1,8 i. 16V - PONEKAD POČNE LOŠE RADITI ?

Datum objave: 03.09.2013 22:18:58
Slika
PITANJE:

Poštovani. Imam problem sa Citroenom C5, 1.8 benzin. 2003. godina. Ponekad se desi da počme trokirati. U leru neovisno o temperaturi motora, a ponekad i u vožnji. U leru padnu okretaji ispod 500 okretaja, ali motor se ne gasi. U vožnji izgleda kao da je nestalo goriva. Tada mu dodam malo gasa...kao da nešto probije i normalno radi dalje. To se dešava nekad često a ponekad ne i mjesec dana. Ne pali se nikakva lampica na kontrolnoj tabli. Servisa ili slično. Hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Na vozilu treba obaviti detaljno ispitivanje i to ; tlak goriva, filter goriva, čistoća rezervoara, čistoća injektora, regulator tlaka goriva, senzor tlaka zraka, senzor radilice, senzor temperature motora, senzor položaja zaklopke snge, mjerač mase zraka, EGR ventil, lambda sonda, bobina, ulazni napon na bobinu, ECU centrala motora . Nakon dobro obavljenog ispitivanja sigurno će se otkriti kvar/kvarovi .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,8 i. - MOTOR SE UGASI KADA PUSTIM GAS PEDALU ?

Datum objave: 01.09.2013 16:12:41
Slika
PITANJE:

postovani g. Meicu opet vam se javljam jer i dalje nisan rijesio problem naime javio sam vam se nedavno za golf2 1.8 jer se gasio i trzao u voznji..to se nije ni rijesilo gledali smo razvodnik paljenja bobinu svicice maa nema sta nismo i nakraju je rezultiralo da mi je u voznji prokuca motor(tako kazu ) imao san jedan motor u blizini kupio prominio i auto je radilo citav jedan dan bez ikakvih problema kad ono dan poslje ... auto se gasi u leru i dalje digod zatrza...ali ovo gasenje u leru me vise muci kad ga stavin u ler na abli se popale lampice i ugasi se kad stojin na semaforu moran lagano drzat gas jer se jedino tada ne gasi pa evo ako imate kakav savjet....hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti zbog kojih se motor gasi mogu biti : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , nečisti injektori, regulator tlaka goriva, nečist rezervoar, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, senzor položaja zaklopke snge, EVAP ventil rezervoara, aktuator minimuma, loša iskra na svjećicama, bobina, probijanje visokog napona, električna instalacija od motora do ECU centrale motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,4 i. - TEŠKO PALI KADA JE HLADAN ?

Datum objave: 29.08.2013 13:53:29
Slika
PITANJE:

Postovani... Molim za savjet odakle krenut da se rijesi navedeni problem. Rijec je o audi a6 2.4 v6 sa ugradenim plinom tartarini. Postojao je problem kod prvog jutarnjeg paljenja na benzin da trokira tako dugo dok ne prebaci na plin. Nakon toga problema vise nema tako dugo dok se auto ne ohladi potpuno. Zbog navedenog problema napravljeno je ultrazvucno ciscenje injektora tako da navedenog problema vise nema te se osjeti da auto bolje vuce na benzin. Jedan probleb rjesen al sad imam drugi.. Auto tesko pali na hladno (nekad i topao) vergla 3-4 sekunde i tek onda upali (rekao bih ljeno). Napominjem da je prije ciscenja dizni palio na "zub" bio hladan ili topao!!! Mjeren je pritisak pumpe i onje ok.. Gumice su nove stavljene i majstor kaze da su injektori ok (ne pisaju).. Zanima me vase misljenje ??? Hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; akumulator, elektropokretač ( veliki pad napona prilikom paljenja ) , senzor temperature motora, propuštanje na usisnom kolektoru, tlak goriva, količina goriva na injektorima, mjerač mase zraka, snzor tlaka zraka u usisnom kolektoru, senzor položaja zaklopke snge, senzor temperature usisanog zraka, RPM senzor, senzor bregaste osovine, električna instalacija motora, loša iskra na svjećicama, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora. Stručlnim pristupom i ispitivanjem svih dijelova koje sam naveo može se otkriti kvar i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 2,0 HDI AUTOMATIC - PROBLEM S PALJENJEM MOTORA ?

Datum objave: 27.08.2013 14:56:49
Slika
PITANJE:

poštovani gsn. meić imam p-407 2.000 hdi, automatic,diesel, prije mjesec dana promjenio mi je majstor regulator tlaka goriva, budući mi je jedan dan normalno palio a potom nije htio plaiti par dana. jučer mi ponovno nije htio upaliti te je pisalo depolution system faulty i engeine oil pressure too loow, a mislim da mi je majstor bez veze mjenjao regulator, molim vas savjet što se dešava sa autom.

ODGOVOR:

U automehanici je uvijek najvažnije točno obaviti defektažu i točno otkriti što je neispravno . Takva dijagnostika uvijek ima vremensko trajanje i svoju cijenu . Međutim to je najjeftiniji način rješevanja kvarova na vozilu . Iz Vašeg primjera se to najbolje može zaključiti , imali ste trošak popravka a kvar niste otklonili . Ovoga časa mogu Vama nabrojiti trideset i više mogućih razloga zbog kojih imate problema s paljenjem , međutim od toga nećete imati nikave koristi . Točan uzrok i prijedlog rješenja mogu navesti kada na Vašem vozilu obavim testiranje i dijagnostiku . Tada se može znati i cijena popravka.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 DITD - NEKONTROLIRANO SE UKLJUČUJE ABS ?

Datum objave: 25.08.2013 11:03:18
Slika
PITANJE:

imam mazdu 323ditd pojavljuje mi se pri laganom kočenju da se uključi abs ( ne u nenormalnim uvjetima-led snjeg....tad radi sve normalno)obično je to nakon starta ako je tad potrebno kočiti ili nakon nekakvog dužeg laganog kočenja kad je potrebno stalno koristiti kočnicu uključi se abs pa moram pedalu jako stisnuti da auto stane,ponekad se upale i lampica od ručne kočnice i žuta od abs zajedno na drugom startu ih nema,molim vas ako mi mozete dati misljenje i vasu dijagnozu kvara,hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; senzori ABS-a na kotačima, električna instalacija ABS-a , zračnost u nekom od ležajeva kotača, pad napona ili loš kontakt na nekom od konektora senzora, hidroagregat ABS-a, kompjutor ABS-a .

na vrh Povratak na vrh