Danas je: 27.08.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT FLUENCE 1,6 - HLADAN MOTOR SE JEDAN PUT UGASI?

Datum objave: 28.02.2015 18:49:01
Slika
PITANJE:

imam renault fluence 1.6 16v 2012g . Imam problem ujutro kad je temperatura ispod nule,kad ga upalim on se odmah ugasi,te ga drugi put upalim sve normalno radi i tako svaki put ujutro kad je temperatura ispod nule. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su:senzor radilice,pad napona na sekundarnoj strani bobine,lošija iskra na svjećicama,kratkotrajni prekid iskre na svjećicama,senzor tlaka zraka,pojedini konektori motora (povećani prelazni otpor),ploča sa osiguračima i relejima,regulator tlaka goriva,nečisti injektori, ostale netipične neispravnosti

na vrh Povratak na vrh

ALFA 156 2.0JTS - "LER GAS"

Datum objave: 22.02.2015 11:47:31
Slika
PITANJE:

Postovani! Posjedujem Alfu Romeo 156 2.0 jts 2004g. 140000km iz uvoza. Imam problem sa ler gasom, kad je hladan, radi ok, cim se vrati "cok" odnosno nakon cca min. rada, kad se pocnu padat okretaji i kad je zagrijan, desava se da pocne trzati, kazaljka stoji mirno na 850 okretaja, a svaki puta kad trzne ona se pomakne za (1-2mm), znaci padnu okretaji malo - vidi se na kazaljci.Na auspuhu se takodjer osjeti kako dim trza, a i osjeti se gorivo na leru, u vecim okretajima - ne. Trosi cca 1 litru na 1000 km ulja (selenia 10-60). Ide normalno,trosi normalno, ne cuka i ne trza osim na leru. Promjenjene sonde, svjecice, dvije bobine,termostat vode. Pregledana klapna,konektori ocisceni, maf mislim da je uredu. Jednostavno se nekad zna i umirit ba leru,kao da je iz ducana, pa onda ponovo pocne trzati. Na okretajina nema trzanja, samo ler. Pitanje je , zasto se desava trzanje?hvala

ODGOVOR:

Poštovana,

svakako bi trebalo provjeriti opće stanje motora (mjerenje kompresije, propuštanje) obzieom da je potrošnja ulja nešto veća nego što bi trebalo. Osim navedenih stvari koje ste zamijenili mogući uzroci mogu biti: injektori (po potrebi se mogu čistiti ili zamijeniti u koliko je potrebno), usisni sustav zraka/vakumski sustav curi, tlak goriva, stanje fitera za gorivo, pumpa za gorivo, EVAP filter, davač protoka mase zraka, senzor temperature motora, davač položaja papučice gasa, kontrolna jedinica zaklopke, električna instalacija motora i ECU centrala. Za točan uzrok navedenog problema potrebno je izvršiti detaljan pregled svih navedenih komponenti.

na vrh Povratak na vrh

GOLF IV 2,0 i- UPALI PA SE UGASI

Datum objave: 20.02.2015 15:22:38
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam golf 4 2.0 benzin. U njemu je ugradjen stag-ov sekvent plin. Problem koji se meni desava je, kada je auto hladno upali i nakon 2-3 sekunde se ugasi.auto sam kupio skoro i to mi se desavalo i prije nego sam ugradio plin.auto drugi put normalno pali inemam nikakvih problema. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Kod Vašeg vozila treba provjeriti sljedeće: tlak goriva,injektore,senzor temperature motora,senzor temperature zraka,mjerač protoka zraka,senzor položaja zaklopke,motorič minimuma,električna instalacija,imobilajzer,ECU racunalo.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320i - BIJELI DIM IZ AUSPUHA

Datum objave: 22.02.2015 11:28:31
Slika
PITANJE:

Poštovanje, nedavno sam kupio bmw e46 2.0i karavan 2001 g. Ujutro kada ga upalim zadimi bijelo plakati dim na desetak sekundi i upalu žutu lampicu za grešku, nakon toga cijeli dan pali i vozi normalno ne dimi u vožnji niti kada stoji u leru na semaforima, samo kada stoji desetak sati onda kada upalim zadimi desetak sekundi Hvala na vašem vremenu

ODGOVOR:

Poštovani,

žuta lampica ne mora nužno biti povezana sa bjelim dimom iz ispušnog sustava. Najčešći uzroci bijelog dima mogu biti kratke vožnje usljed kojih se može kondenzirati voda u ispušnom sustavu. Propuštanje rashladne tekućine u motor i samom time u ispušni sustav može uzrokovati bijeli dim. Kod visoke teperature koja se stvara izgaranjem goriva tj. radom motora voda se pretvara u vodenu paru te se manifestira kao bijeli dim na kraju ispušnog sustava. Za detektiranje zbog čega se pali žuta lampica potrebno je naraviti dijagnostiku motora te definirati točan uzrok. U koliko ne postoji propuštanje rashladne tekućine vjerojatni česti uzrok je kondenzat pogotovo dok je vozilo hladno.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 270 CDI AUTOMATIC - KOJI JE TO KVAR ?

Datum objave: 05.02.2015 14:35:29
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meić ! Javljam Vam se sa sljedećim problemom ,jer ga nijedan majstor do sada nije uspio rješiti ( MB SERVISU ) Naime ,radi se o sljedećem. Imam MB C KLASU 270 CDI 170 KS 2004.G AUTOMATIC . AUTO JE KUPLJEN SA 140 000 KM , A SADA IMA 190 000 . INAČE AUTO IDE SUPER , ALI SE PRI MALOJ BRZINI 20-40 km/h ZNAO UGASITI, A NA LERU ISTO TAKO PONEKAD ZNA OSCILIRATI KAO DA ĆE SE UGASITI ,ALI SE IPAK NE GASI. ISTI TAKO U SAMOJ VOŽNJI SE PRI NEKOJ KONSTATNOJ BRZINI I ISTOM PRITISKOM GASA ,AUTO KAO DA MALO PRIGUŠI PA KRENE . PRI POKUŠAVANJU OTKLANJANJA NAVEDENIH PROBLEMA , PRVO SU MI U MB SERVISU U ZADRU ZAMJENILI EGR VENTIL ( 2,800 kn) DA TREBA PROVJERITI INJEKTORE . NJIH SAM PREKONTROLIRAO U BOSCH SERVISU PURIĆ U SAMOBORU ( 2 SU ZAMJENJENA ) UZ PREPORUKU DA BI TREBALO ZAMJENITI I REGULATOR TLAKA , ŠTO JE TAKOĐER ZAMJENJENO (2.700 kn) DAKLE , NAKON SVEGA NAVEDENOG SITUACIJA NEŠTO RJEĐA ,ALI IPAK SE I DALJE DEŠAVA . INAĆE NA DIJAGNOSTICI NE IZBACUJE NIKAKVU GREŠKU. ZNAM DA NA OVAJ NAČIN NEMOŽETE RJEŠITI PROBLEM , ALI MOŽDA MOŽETE SUGERIRATI NEŠTO. SPREMAN SAM SE I DO VAS ZALETITI DA VI SVE TO POGLEDATE. NAJVEĆI JE PROBLEM ŠTO KVAR NIJE KONSTANTAN NEGO SE DEŠAVA POVREMENO, PA AUTO NE ULJEVA SIGURNOST . U NADI I IŠĆEKIVANJU VAŠEG ODGOVORA ,SRDAČNO VAS POZDRAVLJAM. Eugen Rebernišak, Novalja. 098 239 172

ODGOVOR:

Poštovani, razumio sam sve detalje u vezi problema koje imate s vozilom . Osnovni princip dijagnostike kvarova na vozilu je da se raznim vrstama i metodama ispitivanja ispitivanja, najprije otkrije i defektira kvar a zatim da se obavi potreban popravak. Dijagnostika je najzahtijevniji dio aktivnosti u autoservisnoj djelatnosti . Nekada postupak dijagnostike traje kratko ,nekada duže a nekada to traje danima . Najlakše je otkriti kvar kada je on stalno prisutan i kada postoje opči simptomi kvara . Međutim postoje kvarovi i takve vrste koji se javljaju smo povremeno . Zbog ovakve vrste kvarova mnogi servisi bi bili vrlo sretni da im takvo vozilo nikada ne dođe u servis . Razlog za to je dugotrajnost ispitivanja, složenost ispitivanja, pomisao da se kvar možda neće otkriti , nemogućnost naplate takvog ispitivanja ( obzirom na složenost i vremensko trajanje ) . Prošle godine sam imao slučaj da sam jedno vozilo imao na ispitivanju radi gašenja motora koje se događalo jednom dnevno . Kada se motor ugasio isti se mogao upaliti nakon 5 sekundi i dalje je vozio normalno . To vozilo sam imao na testiranju 15 dana ( uzrok je bio u električnoj instalaciji što sam na kraju i riješio ) . Sada bi se vratio na Vaš problem . Servisi u kojima ste bili su točno defektirali neispravnosti koje su bile evidentne . U Zadru su zamijenili EGR ventil i to je u redu . U Samoboru su pregledali dize , zamijenili neispravne a ove druge ispitali , u nekom trećem servisu su zamijenili neispravan regulator tlaka goriva na Rail-u što je također u redu . Sve te neispravnosti su se mogle otkriti uobičajenim ispitivanjem ( kompjutorska dijagnostika, pojedinačno ispitivanje komponenata ) . Sada je ostala još neispravnost koju ste Vi opisali i koja se pojavljuje povremeno a bez nekog traga, pomoću kojega bi se mogao defektirati kvar uobičajenim postupkom dijagnostike i testiranja . Za ovakve neispravnosti potrebno je raditi pojedina ispitivanja na osnovu pretpostavki , koristiti sve moguće metode i sredstva, biti spreman da to može potrajati , biti spreman ne eventualni neuspijeh . Na kraju bez obveza, mogu jedino reči da se mogu baviti Vašim vozilom u najboljoj namjeri . 

na vrh Povratak na vrh

BMW 316 i. - NA DIJAGNOSTICI NE PRIKAZUJE GREŠKU ?

Datum objave: 30.01.2015 12:18:53
Slika
PITANJE:

Poštovani Posjedujem BMW E46 N42 316i 1,8 85kW proizveden 10/2002 sa 170000km. Moj problem je slijedeći: Vozilo je bilo u BMW servisu i na dijagnostici ne prikazuje nikakvu grešku, a auto ne radi dobro.Kad se zagrije i kad se kreće npr sa semafora pri normalnom kretanju vozilo zatrokira kao da ima slab odaziv na papučicu gasa, a kad se polakše dodaje gas onda bnema problema. Provjerio sam MAF senzor (oprao ga brake cleanerom) kao i throtle body. Pokušao sam sa eliminacijom senzora te sam iskopčao MAP senzor i sad nemam problema kad je vozilo zagrijano i kad krećem sa semafora tj. iz 1. brzine. Problem je kod starta motora dok je hladan (nemirno radi cca 4-5 sec) i kao da je malo tromiji. Vouilo je bili u BMW servisu i radena je faza bregastih, promijenjen je valvetronic motorić, stavljen novi MAP senzor. Već 3 mjeseca ne mogu otkriti kvar te molim Vaš savjet i moguće smjernice za otklanjanje kvara. Lp

ODGOVOR:

Kvar se može otkriti sistematskim ispitivanjem pojedinih dijelova sustava . Redoslijed ispitivanja je slijedeći : mehanički sustav motora, sustav dobave goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav za upravljenje motorom. Kada se obavi stručno ispitivanje svih dijelova navedenih sustava sigurno se može znati što je neispravno i cijena popravka . Mislim da nema koristi ako bih Vam sada nabrojio tridesetak i više mogućih neispravnosti . Nabrojiti ću što se ispituje na mehaničkom sustavu motora a to su : faza, kompresija, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru, začepljenja na usinim kanalima, vodilice ventila ( zaključak da li su istrošene ili nisu ) . Nakon ovoga na sličan način ispituju se i ostali sustavi . Kod sustava goriva najprije se mjeri tlak goriva i količina goriva na injektorima. I tako to ide dalje sve dok se ne otkrije neispravnost . Na žalost nekada složenost kvara prelazi stručne i objektivne mogućnosti pojsdinih servisa . 

na vrh Povratak na vrh

SEAT ALTEA 1,9 TDI PD - NE RADI GRIJANJE ?

Datum objave: 30.01.2015 11:41:57
Slika
PITANJE:

Poštovani, Vozim Seat Alteu 1.9 TDI iz 2005. godine. Do sada nisam imao nekih problema, ali ovo ljeto prilikom vožnje i upaljene klime nakon otprilike 1 sata vožnje ventilacija kabine je jednostavno stala. Na ispušnicima ventilacije osjeti se hladan zrak, ali ništa je ne gura ne ventilira. Otišao sam u servis i nakon toga su mi rekli da je neka žičica bila odspojena i da ce sve biti sada u redu. Kako je to bilo pri kraju ljeta, i nisam nigdje dulje putovao mislio sam da je problem rješen. Ove zime prije desetak dana krenio sam za Zagreb. Prošavši tunel Sv.Roko znači otprilike opet oko jednog sata vožnje, i sa upaljenim grijanjem (auto/econ) bez klime dolazi do istog problema. Sada topli zrak se osjeti da izlazi ali ga ništa ne gura, tako da temperatura u kabini pada kao da se vozite Likom bez grijanja. Nakon stajanja na pumpi oko 15 minuta sve ponovno radi, da bi opet za oko jedan sat ili manje ventilacija stala. Moje laičko mišljenje je da ventilator kabine ne radi dobro ili ga neki senzor ugasi kad se dobro zagrije motor. Ako vi imate neko drugo mišljenje od unaprijed Vam se zahvaljujem. Lijep pozdrav Igor

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su : elektronski modul za regulaciju elektromotora ventilatora, upravljačka elektronska ploča sustava grijanje /hlađenje, električna instalacija , BSI kompjutor komforne elektronike. Omogućite servisu da ima mogućnost dužeg ispitivanja i da po potrebi u završnoj kontroli napravi dužu probnu vožnju te na taj način kvalitetno ispita ispravnost sustava grijanja .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO LANOS 1,3 i. - PUT DO RJEŠENJA PROBLEMA ?

Datum objave: 28.01.2015 12:46:07
Slika
PITANJE:

Zahvaljujem vam na prilici kojom mogu uštedjeti koji bespotrebni kilometar vožnje ili hodanja, te pravim i pravovremenim stručnim savjetom vjerujem i koju kunu. Posjedujem Daewoo Lanos 1300ccm iz 1999g.sa 190000km. Molim vaš savjet i redosljed radnji za put do rješenja problema. Pali se žuta lampica upozorenja koja pretpostavljam upućuje na kontrolu rada motora-izgaranja(u ikonici na kontr.tabli skroz lijevo piše CHECK). Motor se ne gasi, ali nemirno radi dok se ne zagrije (tada i normalno vuče). Lampica se upali tek na pola radne temp.i više se ne gasi. Pokušao sam cca5km voziti na višljim okretajima, ne bih li ev.propuhao čađ, jer uglavnom vozim po gradu, no bez učinka. Simptomi su već bili slični kada je bilo potrebno promijeniti svijećice i visokonap.kablove, samo što su tada rad motora i snaga bili nestabilni bez obzira na radnu temp. Lambda sonda i katalizator do sada nisu mijenjani.Ako nije problem rado bih znao njihovu cijenu. Centralna brava(malo je bolje nakon špricanja sa WD40)ne djeluje dobro na sva vrata kada je kišno vrijeme. Zahvaljujem vam na odgovoru i želim vam poslovni uspjeh u 2015. Bojan

ODGOVOR:

Postoje četiri osnovna uzroka zbog kojih se može paliti kontrolna lampica motora a to su : mehaničko stanje motora, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav za upravljanje motorom . kada se radi dijagnostika onda se uvijek započinje ispitivanje od mehaničkog sustava motora i tako dalje kako sam naveo . Navesti ću i moguće neispravnosti po logičnom redoslijedu ; faza motora, kompresija, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, MAP senzor, VAF senzor, IAT senzor, TPS senzor, lambda sonda, svjećice, kablovi, bobina, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. 16V - NEMA PRAVOG MAJSTORA ?

Datum objave: 26.01.2015 09:10:08
Slika
PITANJE:

Pozdrav,posjedujem clio III 1.2 16v iz 2009god.Problem je u tome sto automobil na leru normalno radi a u vožnji proizvodi neki zvuk kao da radi na 3 cilindra.Dosta se kuzim u aute posto se bavim sa uvozom ali ocigledno u Zadru pravog majstora nigdje.Prvi put spoje automobil na kompj.te im izbaci gresku nekog strucnog naziva i oni to pobrisu tako da sad nitko ne zna sto je u pitanju.Promjenjena je bobina i kablovi,svjecice,protocnik zraka,dizne su ociscenje, i na kraju opet isto.Posto se bavim sa uvozom imao sam par komada clia i twinga sa ovim motorom ali nikad ovakav zvuk se nije pojavljivao.Sad mi je zadnje receno da mogu probati napraviti remap na centrali u sto ja sumnjam da ce valjati.Zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

U ovom slučaju Vam nitko na daljinu na može dati precizan i točan odgovor . Međutim neposrednim uvidom na vozilu i pojedinačnim ispitivanjem pojedinih dijelova i sklopova može se točno defektirati kvar i navesti cijena popravka. Dijagnostika treba obuhvatiti slijedeća ispitivanja : mehanički sustav motora, sustav dobave goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav za upravljanje motorom . Za ovakvu dijagnostiku nije dovoljan dijagnostički kompjutor .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. - ULJE U RASHLADNOM SUSTAVU ?

Datum objave: 26.01.2015 08:47:24
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meiču, radi se o renault twingu 1.2 97 god obični, prije par dana na njemu mi se desi slijedece: na jednoj kracoj relaciji voznje skuzio sam da mi grijanje prestalo radit, pomislio sam da se radi o grešci malog kilera ili o dovodno-odvodnim crijevima s njega i tako stanem ugasim auto i pogledam kad vidim da mi iz ekspanziske posude slini rijetka emulzija ulja i vode, pogledam mjerač ulja i vidim da mi fali pola ulja cca 2L, kako sam bio blizu kuce tako sam se odvezao(nije ostao bez ulja). sutradan pitam jednog majstora i kaze mi da je otišao dihtung glave kako sam i sam mislio. kupim novi dihtung (170 kn) dam izbrusit glavu sastavi to majstor (zategnuo glavu na 5.5-6kg) kupio sredstvo za ispiranje sistema, ispro sistem kupio kvalitetnije ulje (5w-40),novi antifriz sve to nalio i motor radi fino i sve ali nakon svega toga on meni radi isto! Dali je moguce da na nekom drugom mjestu propušta ulje u vodu? s obzirom da mi se motor nikad nije pregrijavao niti ga opcenito vozim u velikim obrtajima, više penzionerski. kod mene je oko 8 god, molim vas savijet!

ODGOVOR:

Moguće je da niste dobro isprali rashladni sustav . Nakada je potrebno i nekoliko puta isprati sustav. Ostale moguće neispravnosti su : puknuće gleve motora, brtva glave, neravan blok motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,6 D - PROBLEM JE PALJENJE ?

Datum objave: 22.01.2015 14:19:07
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Imam Opela Kadetta E 1.6D iz 1988godine. Problem je paljenje na hladno,nakon duljeg stajanja,kritične temperature su ispod nule,zna upalit i na -5,ali ako dulje stoji na konstantno hladnom kritična temperatura za paljenje može biti i -2,nažalost nemam garažu. Bio sam kod mehaničara akumulator dobar,prije nego oslabi uspije izdržat verglanje čak više od 10puta po 5-10sekundi. Grijači navodno dobri,anlaser po zvuku vergla živahno,mehaničari ne sumljaju na njegovu ispravnost,mada zvuk povremeno nije baš posve čist. Probali smo ga palit na guranac kad nije htio upalit i zanimljivo da nije bilo znakova života,mada zbog snjega na cesti nismo ga gurali brzo,možda nekih 4-5km/h na sat u drugoj pa je možda do toga. Mjerenje kompresije 1cilindar-27.5,2cilindar-29,3cilindar-27,četvrti cilindar-23.Zamijenili filter goriva,pregledali crijeva,podešavali kut paljenja na pumpi,probali sa predpaljenjem,kasnim paljenjem,međutim ustanovljenjo da najbolje pali kako je dosada bilo podešeno. Kod paljenja auto baca bijeli dim i ako je hladno trokira jedno pola minute,a onda radi super,tiho bez da dimi.Ne troši puno ulja i sve drugo se čini ok na autu. Uglavnom ukratko mehaničar veli da kompresija nije dobra jer četvrti cilindar puno odstupa od drugih,a sumljaju i da dio problema leži u bosch pumpi pošto su primjetili rukom da malo slini,međutim ispod auta ja nisam primjetio tragove goriva pa to ako i postoji vrlo je neznatno.Međutim kad sam ga pitao da li bi bolje palio da repariram Bosch pumpu rekao je da je to upitno.Znači rješavanje problema po mehaničaru bilo bi otvaranje motora i generalka,brtvljenje Bosch pumpe,a onda možda i dizne. Međutim ovaj model motora imao je prije i moj otac koji je napravio generalku i opet imao problem paljenja na temp. ispod -8,uz to čitao sam na internetu da je kod tog modela motora normalno da teško pali na nižim temperaturama i govore da je to najgori opelov motor kojeg je najbolje zamijenit.Pitanje je da li bi se stvar mogla makar malo poboljšat nekakvim jačim grijačima,reparacijom anlasera ili nekako da se nekopa po motoru,a da pali na makar nekih -10?I zanima me vaše mišljenje o svemu tome? Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Nije točno da ovi motori teže pale . Točan uzrok se može znati nakon testiranja i dijagnostike motora. Moguće neispravnostisu : prisutnost zraka u gorivu, akumulator, elektropokretač, grijači, dize, regulator količine goriva, faza motora, predpaljenje, visokotlačna pumpa i na kraju niski tlakovi kompresije. Ispitivanje se radi na način da se počnu ispitivati najjednostavniji i najjeftiniji faktori utjecaja i tako sve prema najsloženijim sklopovima .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 CDI - MOTOR BUČNIJI KADA SE ZAGRIJE ?

Datum objave: 22.01.2015 12:31:38
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Mercedes W211 E220 CDI. 2003., 230000 km. Molim vas da mi objasnite razlog zašto je motor bučniji kad se zagrije. Kad upalim auto u jutro i krećem na posao, zvuk motora je naravno dizelski, ali lijepo prigušen (znam da je dizelski motor bučniji kad je hladan, ali u tom auto to je nezamjetno). Naime, znači kad je još hladan i kod ravnomjerne vožnje i kod ubrzanja zvuk je lijepo prigušen. Ali kad se temperatura vode približi 70C, zvuk motora je kod ravnomjerne vožnje (npr. konstantna vožnja 70kmh u 4.toj brzini, 2000 okr/min) tih, skoro nečujan, ali ako pritisnem papučicu gasa, znači ubrzanje motor postaje skoro duplo bučniji nego kad je hladan kod ubrzanja. Kad je hladan na ubrzanju čuje se samo prigušeno (nenametljivo), ali kod ubrzanja kad je na radnoj temp, zvuk je oštar i iritira, nekako metalan. Evo nakon iscrpnog objašnjenja :), nadam se da sam dobro objasnio problem. Razgovarao sam sa nekoliko mehaničara o tom problemu, ali očito ne znaju u čemu je problem. Zato eto, obratio sam se Vama. Inače, motor super vuče, ne dimi, troši ulje u granicama normale, nigdje ne ulji, sve je potpuno suho. Da li je moguće da je lanac problem ili što? LP Saša

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu kao moguće neispravnosti mogu navesti ; niski tlak ulja u glavi motora zbog čega se mogu čuti hidropodizači ventila, dize, prevelika količina predubrizgavanja i pojava detonirajućeg izgaranje u cilindrima, greška u predpaljenju , regulacija predpaljenja , ispravnost senzora radilice i senzora bregaste osovine, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,9 SDI - ZRAK U FILTERU GORIVA ?

Datum objave: 13.01.2015 10:15:00
Slika
PITANJE:

Poštovani, zanima me postupak prozračivanja sistema kod zamjene filtera goriva = Škoda Fabia SDI 1.9

ODGOVOR:

Novi filter goriva se napuni gorivom , montira se na vozilo , spoji se cijev dovoda goriva iz rezervoara, ručnom pumpicom se dodatno izvuče zrak iz filtera, tada se spoje i ostale cijevi na filter goriva, otpuste se visokotlačne cijevi na dizama , starta se motor , prilikom startanja na visokotlačne cijevi izlaze mjehurići zraka, kada mjehurići prestanu izlaziti visokotlačne cijevi            ( holenderi ) se ponovo fiksiraju , nakon toga se starta motor i motor upali .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 i. 16V - LOŠE RADI NA BENZIN I NA PLIN ?

Datum objave: 13.01.2015 09:43:30
Slika
PITANJE:

Opel vectra 1.6 16v Poštovanje Vlasnik sam opel vectra b 1996. godine, benzinca (74 kw). Vectra ima ugraden plin. Prije nekih mjesec dana počeo sam imati probelem sa plinom počeo bi mi trokirat i jako sporo bi isao, isao sam do mehanicara za plin, ali nije se proslavio. Nakon toga izgasio mi se skorz na plin i od tada me je počeo zezati i na gorivo, ima čudan zvuk večinu vremena pogotovo kad postigne radnu temperaturu, trokira izgubi snagu, zvuči ko da radi na 3 a ne na 4 cilindra. Promjenio sam svjećice, kablove za njih, ali opet nista, majstor za dizne rekao je da nije do njih. Dijagnostika izbaciva problem kod AGR ventila al nije ni do njega jer je to i godinu dana prije pokazivo ko problem. Pa mozete li mi reci dali ste imali ikakvih iskustva sa ovakvim problemom? Hvala i lp

ODGOVOR:

Točan uzrok zbog kojega motor nema potrebnu snagu i ubrzanje može se točno otkriti nakon stručnog pregleda Vašega vozila. Postoje četiri osnovna moguća uzroka a to su : mehanički sustav motora, sustav za dobavu goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, upravljački sustav motora. Moguće neispravnosti su ; propuštanje na ventilima, propuštanje ktoz cilindre, propuštanje na usisnom kolektoru, faza motora, regulator tlaka goriva, filteri, niski tlak goriva, injektori, pojedini senzori motora, loša iskra na svjećicama, bobina, ulazni napon na bobinu, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 1,0 S - VELIKA POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 12.01.2015 11:07:01
Slika
PITANJE:

Postovani Meicu, kupila sam prije mjesec dana pezo 106, 92 godiste, 950 kubika 32 KW, molim Vas za savjet kako da provjerim da li mi je ispravna kazaljka za pokazivanje goriva jer mi je potrosnja ogromna tj 70 eur benzina ako ne i vise sam potrosila za predjenih 300 km po kazaljci stalno mu dosipam po malo goriva. Svi mi govore da on treba da trosi po 4 ili 5 litara a meni puno vise nikad ga ne vozim pod sauhom da bi mi to vuklo gorivo. u cemu bi mogao biti problem? i molim Vas za Vase strucno misljenje o ovom autu? Unaprijed Vamm se zahvaljujem. Srdacan pozdrav!

ODGOVOR:

Najbolji način da izmjerite potrošnju goriva je slijedeći : napunite pun rezervoar goriva, stavite dnevni prikaz prevaljenih kilometara na nulu ( ili zapišite ukupnu kilometražu ) , nakon toga vozite nekoliko dana , tada opet napunite rezervoar do vrha, očitajte i zapišite koliko ste kilometara prošli od zadnjeg punjenja rezervoara , tada izračunajte potrošnju goriva  100 x litre goriva : pređenim kilometrima = potrošnja goriva na 10 km . Ako tada vidite da je potrošnja preveika obavite pregled vozila u servisu jer su moguće neke neispravnosti . Mogući uzroci su : mehaničko stanje motora, sustav dobave goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 1,8 T - U VEZI TURBINE ?

Datum objave: 11.01.2015 13:42:07
Slika
PITANJE:

bog svako dobro gospodine meic imam jedno pitanje vozim audi 1.8t b7 model 2005 god. presao 70.oookm jedno pitanje uvezi turbine kada se ona cisti ili reparira na koliko kilometara imali neka granica i sta se ubiti na njoj radi ili se nesto mora podmazivati,u stvari kad se treba ici na pregled turbine da se nesto nedesi nepredvidjeno pozz.

ODGOVOR:

Turbinu ne treba nikada dirati dok ona uredno radi . Kada se pojave kvarovi na turbini a to su : potrošnja ulja kroz turbinu, niski tlak punjenja, pojačani zvuk turbine zbog istrošenih ležajeva , tek tada se radi servis ili popravak turbine. Za turbinu je najbitnije da koristite kvaliteno ulje i da redovito mijenjate ulje i filtere. Turbina se inače podmazuje uljem iz motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 - PRAZNI MI BATERIJU KADA JE UGAŠEN ?

Datum objave: 09.01.2015 15:39:11
Slika
PITANJE:

poštovani imam jedan problem imam A6 audi imam problem crpi mi bateriju kad je ugasen za samo par sati isprazni je potpuno.ali ne uvijek nekad zna par dana biti puna onda upalim auto vozim ga ,ugasim i kad dođem sutra dan akumulator bude prazan .Pa vas molim da mi kazete sta bih moglo biti .danas sam ga ostavio sat vremena da radi i nije punio bateriju .Bateriju sam novu prtomijenijo .Predhodno sam promijenio jos jednu baeriju i isto je bilo sumnjam na neki relej ili dinamu da crpe struju za samo pet sati bude prazna baterija.poštovani unaprijed hvala..

ODGOVOR:

Najprije morate izmjeriti napon punjenja akumulatora . Napon punjenja mora biti u granicama od 13,8 V do 14,8 V . Ako to nije tako onda treba sumnjati u regulator napona , alternator, električnu instalaciju . Po potrebi treba napraviti servis alternatora. Drugi slučaj je kada je napon punjenja dobar . Tada nije uzrok ništa od prije navednog . Uzrok je neispravnost nekoga od brojnih potrošača na vozilu koji u stanju mirovanja vozila izvlači struju iz akumulatora. Ovaj problem se rješava tako da se upotrebom ampermetra ili drugih ispitnih uređaja,  isključivanjem pojedinih potrošača otkrije koji je potrošač neispravan . Nakon toga se radi popravak ili zamjenja neispravnog potrošača . 

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,9 JTD - PROBLEM S KOMPRESIJOM ?

Datum objave: 08.01.2015 10:56:11
Slika
PITANJE:

Imam pitanje za Fiat Stilo 1.9 JTd 80 Ks 2002. godište. Ispočetka se turbina jednostavno nije palila što mi je i računalo pokazivalo, zamijenjen je ventil na motoru, međutim nije stavljen BOSCHOV, pa se problem nastavio, poništena je greška putem računala i očišćena turbina i nakon toga sve radi uredno, ali se istovremeno pojavljuje problem s kompresijom. Naime, izmjereno je 19, a u pravilu ne bi smijela biti ispod 25 ako sam dobro upućen. Motor ne pušta ulje niti ga troši više nego što bi trebao, primjetio sam da se ponekad osjeti miris nafte kod motora s lijeve strane. Prema nekim savjetima trebalo bi mijenjati karike, pogledati kakvi su klipovi...e sad zanima me koliko je velik takav zahvat na vozilu i da li je uopće isplativo raditi tako nešto s obzirom na starost vozila. Usput na vozilu je 290 000 km i nije bilo nikakvih problema, vozilo je uredno servisirano u ovlaštenim servisima. Hvala na odgovoru!

ODGOVOR:

Ako vozilo uredno pali , ako je potrošnja ulja i goriva u granicama normale , ako motor ima potrebnu snagu, onda nemojte raditi nišna na motoru . Curenja goriva treba otkloniti . U vezi kompresije pomogao bi Ceramic Power Liquid o kojemu možete nešto pročitati na mojoj stranici . Zahvat u motor je uvijek vrlo zahtijevan i vrlo skup . Kada se rade takvi poslovi onda nema improvizacija nego se mora sve napraviti po pravilima struke . Najvjerovatnije bi se morala raditi kompletna reparatura motora s obradom cilindara i ugradnjom novih klipova jer sa zamijenom klipnih prstenova ne bi postigli rezultat .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - PROBLEM S GRIJANJEM KABINE ?

Datum objave: 04.01.2015 18:07:32
Slika
PITANJE:

Poštovani pitao bih vas za savjet, imam problem sa grijanjem kabine na Passatu 1.9 tdi 85kv 115ks Pumpa dize. Promjenjen termostat orginal stavljen drugi, mjenjat indikator temperature ali je stavljen zamjenski, i pri skidanju puknulo je kučište koje je promjenuto sa drugog motora, da bi se nakon mjenjanja tog kučišta pojavilo ulje u posudi od hlađena,mislim na posudu gdje je antrifiz, a prije tog mjenjanja nije bilo ni kapi ulja u posudi,pitao sam majstora da nije kojim slučajem ispustio antrifiz dok je mjenjo kućište u neku masnu posudu, rekao je da nije, pa mi je drugi majstor rastavljo da vidi dali ulji hladnjak ne pušta možda i utvrdio da ne i onda je ispustio sav antrifriz van i bacio i ispro sistem koliko je mogao i stavio novi na kojem se nakon par dan pojavila mala količina ulja možda par kapi, ali je stvar u tome što ja nemam grijanje nego dok postigne podpunu temperaturu od 90 stupnjeva počme malo grijat,majstori sumljaju da nije glava propustila ili brtva glave jer nema pritiska u sistemu, Mali hladnjak protočan i vruća obadva crijeva.i ulazno i izlazno, pa bih vas zamolio ako mi možete pomoć i savjetovat što da radim i u čeme vi mislite da je kvar.

ODGOVOR:

U ovom slučaju terba najprije obaviti kontrolu pojedinih dijelova rashladnog sustava . Kod toga je bitno utvrditi kako radi termostat i da li motor ima radnu temperaturu oko 90°C . Ako je to u redu može se dalje raditi dijagnostika sustava grijanja. Moguće neispravnosti su ; začepljenje radijatora grijača, pumpa za vodu, zrak u rashladnom sustavu, filter kabine, zaklopke za usmjeravanje zraka na grijač, aktuatori koji otvaraju zaklopke grijača, komande grijača, električna instalacija, BSI kompjutor komforne elektronike .

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 2,4 i. ABARTH - KAKO RIJEŠITI TAJ KVAR ?

Datum objave: 04.01.2015 17:58:27
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Imam Stila Abartha 2.4 20V, problem koji se javlja je taj što se gasi i ne prihvaća gas kada se stavi u prvu brzinu nakon što se motor zagrije, u leru ide u blokade i u rikverc može normalno ali u prvu kada je vruć nikako, počne "štucat" i ugasi se, spajan je na dijagnostiku i baca grešku da su svih 5 injektora otišli? (ne vjerujem da su svi odjednom) Stavljen drugi senzor bregaste, položaja radilice, temperature, novo gorivo, nemam više ideje što bi moglo biti i kako rješiti taj kvar, jedino mi preostaje fiatovu dijagnostiku i svaku komponentu ispitat i provjerit, nadam se da imate kakav savjet :) lp Dino

ODGOVOR:

Ovo zadnje ste dobro rekli da treba ispitai sve komponente sustava . Na taj način se može defektirati neispravnost . Ispitati treba : mehaničko stanje motora, fazu motora, kompresiju, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru, tlak goriva, filter goriva, rezervoar, regulator talaka goriva, injektore, sve senzore motora, lambda sondu, mjerač mase zraka, iskru na svjećicama, bobinu, kablove, električnu instalaciju motora, ECU centralu motora.

na vrh Povratak na vrh