Danas je: 23.08.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW BORA - GLAVA MOTORA ?

Datum objave: 09.08.2013 20:01:33
Slika
PITANJE:

gosp. Meic. imam w boru 2000godiste,i imam problem da mi auto izbacuje vodu na posudi od vode,tj stvara prevelik pritisak u crijevima,vodena pumpa i termostat novi posuda za vodu nova kao i cep na posudi temperatura na 90 ventilator radi,grije sve uredno,ne masti posudu ne mjesa ulje i vodu zasad ali mi je jedan majstor rekao da radim brtvu glave motora...dali mi mozete dat savjet sto da radim jer auto obozavam i mazim i pazim i sad me ovo ubija sta da radim i kako da rijesim to..hvala unprijed i sve cestitke i pohvale sto pomazete ljudima na ovaj nacin...

ODGOVOR:

Najprije provjerite ispravnost hladnjaka jer isti može biti djelomično začepljen . Ako utvrdite da je hladnjak ispravan onda je uzrok brtva glave motora. Kada budete mijenjali brtvu glave motora obavite kompletno uređenje galave motora ( brušenja , vodilice ventila , sva brtvila ) . na taj način ćete dobiti kvalitetu i poboljšati rad motora .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - PREGRIJAVANJE MOTORA ?

Datum objave: 05.08.2013 17:35:40
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem s peugeot 307 2.0 HDI. U zadnje vrijeme mi se pocelo desavati da mi se u voznji naglo pregrije i pocinje da blinka lampica za stop, znaci jednostavno se pocne povecevati temperatura u autu do maksimima i pocne mi blinkati stop i to sve traje nekih 10 sekundi i opet se vrati u normalu... Molim vas za pomoć,i još jedno pitanje-gdje se nalazi senzor za temperaturu motora. Unaprijed zahvalan, LP!

ODGOVOR:

Prema vašem opisu motor Vašega vozila se u stvarnosti ne pregrijava . Vi dobivate lažnu informaciju o pregrijanosti motora . U ovom slučaju moguće neispravnosti su ; senzor temperature motora, loši kontakti na senzoru temperature, loši kontakti na instrument ploči . U rijetkim slučajebima uzrok može biti i sama instrument ploča . Provjerite najprije kolika je stvarna temperatura motora a nakon toga ispitajte ispravnost senzora temperature motora.

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA RAV-4 2,0 D-4D - NE MOGU OTKRITI KVAR ?

Datum objave: 05.08.2013 12:46:45
Slika
PITANJE:

Imam toyotu rav 4 2.0d4d auto dostigne 3500 okretaja i onda padne na 2000 u servisu su zamjenili injektore.dva ventila na pumpi.filter goriva.ocistili egr ventil i opet sve po starom.molim. vas da mi pomognete sa savjetom. Da skidali su i katalizator i provjerili su i pumpu i turbinu sve je u redu a auto ne vuce .zahvaljujem.

ODGOVOR:

Uz to što ste Vi naveli postoje i drugi faktor koji mogu utjecati da motor nema potrebnu snagu a to su : senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, tlak turbine, senzor tlak agoriva, regulator tlaka goriva, mjerač mase zraka, dobavna pumpa, filteri, senzor radilice, visokotlačna pumpa, električna instalacija motoraECT senzor, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora. U svemu tome najvažniji faktor je osoba koja svojim znanjem i sposobnostima može otkriti kvar i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 i. - DA LI JE KOMPJUTER ?

Datum objave: 01.08.2013 07:03:19
Slika
PITANJE:

Poštovani Moj Ford Eskort Karavan 1998 1,6, počeo je enormno mnogo trošiti cca 18lit/100 km. Rekli su mi da je otišao glavni kompjuter ? Dali je to moguće. Po meni kompjuter ili radi ili ne radi, a ne može nešto između. Zahvaljujem se na odgovoru Pozdrav svima Pero

ODGOVOR:

ECU centrala motora ( kompjutor ) nije neki prekidač pa da može raditi ili ne raditi . Na kompjutoru mogu biti neisprvne neke funkcije zbog kojih zbog kojih može biti povećana količina goriva . Mogu postojati i druge neispravnosti zbog kojih motor može raditi ali na neispravan način . U ovom slučaju Vi nećete odmah mijenjati kompjutor motora nego ćete zatražiti još jedno stručno mišljenje. Znači obaviti ćete dijagnostiku u drugom uglednom servisu .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - ČUDAN ZVUK TURBINE ?

Datum objave: 01.08.2013 06:56:15
Slika
PITANJE:

imam forda focusa 1.8 tdci 2002 godiste, prije par dana sam primjetio cudan zvuk kao naglo usisavanje zraka(ffffffffffff), kad nabijem preko 2000 obrtaja, kao i da auto ne dobije dodatnu snagu kao prije. moje laicko misljenje je da mi turbina ne radi , kao da "prokliziva". molim vas za vase misljenje da li da trazim drugu turbinu ili mozda ima spasa za ovu ako je do nje problem. HVALA!

ODGOVOR:

Provjerite sve tlačne cijevi turbine . Moguće je da je oštećena neka tlačna cijev ili je ista ispala iz dosjeda . Pregledati treba sve od turbine do intercoolera do susinog kolektora. pregledajte i usisne cijevi od filtera zraka do turbine.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO III - NEOČEKIVANI KVAR ?

Datum objave: 31.07.2013 09:48:36
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim Vas za pomoć i savjet. Imam Reno Clio III, 2008, 83000 km, redovito servisiran i održavan u ovlaštenom servisu. Do prije par dana bila sam prezadovoljna isti, međutim prije dva dana, bez bilo kakvih prethodnih naznaka, u vožnji mi se upalila lampica koja signalizira kvar na motoru i nakon par metara auto je stao, ugasio se. Vučna služba ga je odvezla u ovlašteni servis gdje su nakon dužeg vremena ustanovili da je .."pukla opruga ventila i da popravak iznosi 6000,00 kn".Zanima me kako je moguće da se takav kvar uopće desi i da li proizvođač- zastupnik za RH snosi troškove popravka. Molim Vas pomozite,savjetujte..uputite što mi je činiti?

ODGOVOR:

Vama je sigurno poznata činjenica da je automobil tehnička tvorevina koja je izrađena s odgovarajućim materijalima i u odgovarajućoj klasi kvalitete i to važi za automobile svih marki . Kada bi automobil bio izrađen od materijala kakvi se koriste u avionskoj ili svemirskoj tehnici , onad bi njegov jek trajanja bio 50 i više godina a kvarovi ne bi postojali . Međutim cijena takovog automobila bi bila 20 i više puta veća . Ako je Vaše vozilo u garanciji onda troškove ovakvih kvarova snosi proizvođač vozila ( zato i postoji garantni rok kao za svaki proizvod ) . Ako je vozilo izvan garancije sve troškove bilo kavih kvarova snosi vlasnik vozila. Moja svjet je da provjerite u servisu da li ovaj kvar može ići pod garantni popravak . Ukoliko to ne bi bilo moguće razgovarajte sa stručnjakom za pravne propise , možda takva osoba uspije. Moram još naglasiti da su uvjete ( prava i obveze u vezi garantnog roka i Vaših prava ) u korist proizvođača vozila pisali najbolji timovi pravnih stručnjaka.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,4 i. 16V - LAMPICA ZA TLAK ULJA U MOTORU ???

Datum objave: 29.07.2013 17:29:30
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić Dali bi mi mogli dati savjet imam Golfa 4 1.4 16 v Na auto putu kod Požege mi se upalila lampica oil druck Motor Aus Servis mi je promjenio uljnu pumpu i nakon 600km i opet mi se ista greška pojavila i opet mi se pali lampica od ulja Oil druck Motor aus Promjenili smo i senzor ulja na glavi motora Bio bih zahvalan na vašem savjetu Marić

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba doći do spoznaje da li se navedena lampica upalila zbog toga što stvarno motor nema tlak ulja ili je to samo lažna informacija. Ako je tlak ulja dobar to znači da je to lažna informacija . Tada treba ispitati još električnu instalaciju , pojedine konektore, instrument ploču . Ako je tlak ulja  stvarno nizak ili ako ga nema , tada treba otvoriti motor , napraviti kompletnu reviziju motora , defektirati kvar i obaviti potreban popravak .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,4 i. - MOTOR LOŠE RADI I NEMA SNAGE ?

Datum objave: 29.07.2013 12:48:45
Slika
PITANJE:

Postovanje Gosp.Meic. Moje pitanje je ,Imam forda eskorta 1991godiste, morot pali od prve ali kad krece prva ,druga ne nema snage kako da kazem trokira nema dovoljno struje ili goriva ??????????? a isto tako ako vozim npr.60km i ubacim u 4 i dam gas trza strese se sav imace pri vecoj brzini na Auto putu bez problema (preko 130km)inace sam promijenio benzin filter,kablove na svjecicama ,svjecice ,Auto je star ja ga volim bas zbog Toga jer ima samo 85 000km,dali me mozete uputiti na moj Problem, jer po ovome sad sto sam bio kod mehanicara trebao bi da mijenjam redom (mozda je ovo mozda ono )pa ako se potrefi kvar ....unaprijed zahvalan.

ODGOVOR:

Kada se treba otkloniti kvar na vozilu onda se to ne radi po metodi slučajnog pogađanja nego se to radi smišljeno na način da se obavi kompletna dijagnostika motora . Dijagnostika treba obuhvatiti slijedeće ispitivanja : provjera mehaničkog stanja motora ( faza, kompresija, propuštanje na usinom kolektoru, začepljenje na usinim kanalim aglave motora ) , provjera elektronskog sustava ubrizgavanja goriva ( svi senzori motora, mjerač mase zraka, lambda sonda, zaklopka snge, tlak goriva, injektori, regulator tlak agoriva, filteri ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( probijenje visokog napona, bobina, kablovi, električna instalacija motora , ECU centrala motora ) . Kada se obavi ispitivanje svih dijelova koje sam naveo tada sigurno možete znati što je neispravno i cijenu popravka ) .

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,8 i. 16V - SAM SEBI DODAJE GAS ?

Datum objave: 29.07.2013 07:02:41
Slika
PITANJE:

postovani gospodine meicu. vozim fiat stilo 18.16v. sam sebi dodaje gasa i uzasno ruzno radi nema snege i lose vuce nece gasa......pozdrav

ODGOVOR:

Moguće neispravosti mogu biti brojne i zato treba ispitati slijedeće ; mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperatur ezraka, senzor položaja zaklopke snage, aktuator minimuma, tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektore, električnu instalaciju motora, mjerač mase zraka, lambda sondu , bobinu , kablove, ECU centralu motora. Nakon stručno obavljenog ispitivanja navedenih dijelova točno ćete znati što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. 16V - KAKO PRONAĆI KVAR ???

Datum objave: 28.07.2013 19:11:05
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, vjerujem da je ovo već poznato pitanje vezano uz Renault Clio 1.2 16v. Radi se o modelu Storia iz 2006.g. Auto je kupljen nov i prešao je 42000km uglavnom gradske vožnje, zimus je promjeno remenje, zatezači, i sve tekućine, vodenu pumpu nismo dirali jer nije pokazivala znakove puštanja niti auto gubi vodu, u motoru je ulje castrol sport 5-40 ako se dobro sjećam i redovito je mijenjano svakih 10000km a prva izmjena je rađena na 5000. Prije jedno godinu dvije sam imao problem sa trokiranjem i gubitkom gasa, računalo je javilo grešku i prelemljeni su kontakti papučice gasa. Od tada do unazad dva mjeseca nije bilo apsolutno nikakvih problema - prezadovoljan potrošnjom, radom i autom u cijelosti. No unazad dva mjeseca situacija se mijenja, auto počinje trokirati povremeno, u početku sa promjenom tj porastom temp. motora a sada sve češće i češće. Išao sam na dijagnostiku ništa nije javilo, nikakva lampica se ne pali, auto pali normalno vuče odlično dok je čok upaljen ili dok radi klima!!! međutim kada se ugasi čok počinje šou, auto kao da radi na 2 ili 3 cilindra no rade sva 4. Pokuušao sam sa zamjenom indikatora temperature, čistio sam filter goriva, sipao aditiv za čišćenje injektora, uzeo sam novi injektor i mijenjao ga ne bi li ustanovio ikakvu promjenu u radu, mijenjao bobinu, skidao kablove jedan po jedan za vrijeme rada motora, mijenjao indikator broja okretaja, čistio svjećice, čistio leptir ler gasa, čistio sam i filter goriva nije bio značajno prljav - ništa nije uvjetovalo ikakvu promjenu. Sada auto počinje trzati u 3oj ili 4oj brzini i to sam primjetio sve češće i češće na nekih 2500 do 3000 okretaja, išao sam i na autocestu, držao sam ga konstantno na 150km/h od Osijeka do Sl. Broda i nazad da ga propirim, bez greške je odradio... Jednostavno kad se zagrije motor i kada padne na ler gas on počne raditi kao neki dizelaš ispod 500 okretaja, tako radi nekih desetak sekundi i onda kao da nešto probije u njemu i okretaji se dignu, onda to traje neko vrijeme pa opet i tako... Čak sam probao voziti otvorenog rezervara - ništa potrošnja goriva je zadovoljavajuća za gradsku vožnju oko 8l i moram reći da pazim na promjenu brzina a redovito ga i "tjeram"... Nadam se da vas ova litanija neće odbiti od čitanja,da nisam nešto zaboravio spomenuti a što bi vam moglo dati neku ideju. Što da sljedeće probam imate li neku ideju, hvala puno na odgovoru...

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok treba tražiti u povremeno lošoj iskri na svjećicama i u nejednolikoj količini goriva na injektorima . Loša iskra na svjećicama može nastati zbog svjećica, kablova, bobine, ulaznog napona na bobinu, električne instalacije motora . Razlika u količini goriva najčešće nastaje zbog nečistih injektora, regulatora tlaka goriva, pumpe za gorivo . Isto tako uzrok mogu biti pojedini senzori davači aktuatori i na kraju ECU centrala motora . U ovom slučaju bi ispitivanje trebalo raditi u vožnji kada motor loše radi . Tada bi na ekranu ispitnog uređaja trebalo pratiti sve potrebne podatke ( napon na svjećicama, vremsko trajanje iskre , probijanje visiokg napona, rad lambda sonde, mjerača mase zraka i svih ostalih davača i aktuatora. Ovakvih kvarova ima i nisu rijetka pojava , međutim treba biti uporan i rezultat će doći .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 2,0 HDI - MOTOR SE GASI ?

Datum objave: 28.07.2013 15:37:33
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine imam jedno pitanje za Vas.Imam peugeot 407 2.0 hdi 2006 godina.Desilo mi se to da u voznji panu obrtaji na nulu i auto se ugasi.tad mi se ponekad upali i lampica kao sat brzine i gore uzvicnik.citao sam u knjizi da je to problem sa regulatorom brzine.Kada padnu obrtaji i auto se ugasi ne mogu ga upaliti nekih par minuta..primjetio sam da mi u voznji malo obrtaji variraju.Unaprjed hvala!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba obaviti stručni pregled i dijagnostiku . Tada se može točno znati koje su neispravnosti i kolika je cijena popravka. Moguće neispravnosti su : filteri, nečist rezervoar, prisutnost zraka u gorivu, senzor temperature motora, dize, EGR ventil, senzor radilice, regulator količine goriva, regulator tlaka goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI GETZ 1,4 i. - NE RADI KLIMA UREĐAJ ?

Datum objave: 28.07.2013 12:13:42
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Posjedujem hyundai getz 1.4,71kw iz 2005 godine.(196000km) Prilikom vožnje upalio sam klimu te primjetio da iz ventilacije ne izlazi hladan zrak, ponovio sam paljenje gašenje klime ali nije se nista promjenilo. Zaustavio sam auto na ugibalištu te primjetio dim iz haube. Dim je smrdio na paljenu gumu ili plastiku te je dolazio negdje od ispod remenja sa donje strane motora,( pošto je bila noć nisam mogao utvrditi točan izvor dima.)Dim je nakon par minuta prestao. Vozim vec par dana te motor uredno radi bez ikakvih problema. Ulja i rashladne tekućine ima. Pritiskom na dugme klime osjeti se da se klima pali jer motor u leru počme snažnije radit ali nema hladnog zraka. Klima je prije uredno radila. Znate li možda o čemu se radi? lp

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : pogonski remen kompresora klima uređaja, elektromagnetska remenica kompresora, kompresor klima , nedostatak rashladnog plina, ekspanzioni ventil , dehidrator . Napravite pregled i servis klima uređaja, zamijenite neispravne dijelove i po pravilima struke obavite potrebne radove.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 2,0 DTI - OŠTEĆENJE TURBINE ?

Datum objave: 26.07.2013 10:44:35
Slika
PITANJE:

zdravo postovani ja vama pisim iz libije imam opela zafira 20 TDI 2001 pre dvje sedmice pojavlio kvar na turbo tako da nisam mogau ugasit motora nikako mada sam i kljuc izvadio dok nije sam auto se ugasio auto je pustio ogroman bijeli dim kao i veljko temprature tako da je preslo do cervenog znaka nakon montiranja novog turbo pojavlo novi kvar da je motor nije vise stabelan i kao da mi ne radi injection pa ja bih vas zamolio ako mozeti nesto da mi pomogniti slobdno mi saljeti savet na moj e mail tako da ga dobrog prevedim jer ipak sam stranac i ne znam dovljnog jezika puno vam zahvalujem nuri iz libije

ODGOVOR:

Kada nastane kvar na turbini i kada dođe do nekontroliranog povećanja broja okretaja motora , tada treba obaviti sve kontrolne radove na mehaničkom sustavu motora jer takvi kvarovi mogu izazvati mehaničko oštećenje u motoru . U ovom slučaju treba obaviti više kontrolnih i operativnih radova a to su ; kontola faze motora, mjeranje kompresije motora, mjerenje propuštanjua cilindara, mjerenje tlaka ulja . Isto tako treba očistiti sve cijevi za zrak, intercooler, filter zraka, demontira se i očisti karter, pumpa za ulje, stavlja se novo ulje, mijenjaju se filter ulja i zraka, skida se usisni kolektor i obavlja se čišćenje usisnog kolektora. Nakon svih navedenih radova može se upalit motor i provjeriti ima li tlaka ulja na turbini . Ovo je vrlo bitno jer ulje iz motora pod tlakom ulazi u turbinu, hladi turbinu, podmazuje turbinu, čisti turbinu . Ako motor nije oštećen tlakovi kompresije moraju biti od 25,0 do 28,0 bar . Tlak turbine ( u vožnji ) treba biti od 0.1 do 1,0 bar . Na kraju kao moguće neispravnosti ostaju samo pojedini senzori motora, aktuatori, dize, davači impulsa, mjerač mase zraka, EGR ventil, visokotlačna pumpa .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i. - MOTOR LOŠE RADI I GASI SE ?

Datum objave: 26.07.2013 09:56:32
Slika
PITANJE:

pozzz jedno pitanje imam opel astru 1.6 2003 god normalno pali i vozi i u voznji pocne cukati i na manjim obrtomjerima se ugasi i pokusavam ga ponovno paliti ali sa gasom ga mogu upaliti ali rad motora je kao da radi na 2 klipa sav se treese,, menjao sam labda sondu i sad neznam sta dalje napraviti

ODGOVOR:

Najkorisnija stvar koju možete napraviti jest da obavite test i dijagnostiku motora . Tada sigurno možete znati što je neispravno i cijenu popravka. Ovako možete potrošiti nepotrebno puno novaca bez ikakvog rezultata . Na Vašem vozilu treba ispitati : mehanički sustav motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , sustav elektronskog ubrizgavanja ( tlak goriva, injektore, regulator tlaka goriva, pojedine senzore motora, aktuator minimuma ) , sustav paljenja ( kvalitetu iskre na svjećicama, bobinu, električnu instalaciju motora, ECU centralu ) .

na vrh Povratak na vrh

BMW E34 2,0 i. - MOTOR NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 26.07.2013 09:28:41
Slika
PITANJE:

Vozim bmw e34 89 godina imam problem sa paljenjem na benzinu e ovako sljedeci problem je taj mislio sam da je do pumpe od goriva jer se je cuje kada dadnem kontakt, ali sam se malo informiro i rekli su kintek kada podje da vergla tada se pali pumpa od goriva . Ali ipak sam provjerio pumpu na nacin da sam spojio punjac od akumulatora na nju i ona je proradila i nabila gorivo u motor . Tada sam sjeo u auto i bez ikakvog problema upalio auto i ostavio ga nekih 10ak minuta da radi malo ga turiro ali sve je bilo u redu. I ja nako pomislih joj napravio sam hehe ali sam ugasio auto i ponovno pokusao da upalim, ali nije islo pa sam ponovno pokusao na isti nacin preko punjaca nabit gorivo ali nije islo provjerio ssm i struju da li dolazi na pumpu i da dolazi na jednom kablu jaca na drugom slabija i dalje vise pojma nemam sta da radim . Pa ako mozete dabpomognete bio bih zahvalan .

ODGOVOR:

Kvar je najteže otkriti kada se ne koristi tehnička baza podataka i kada se nema osnovna ispitna oprema . Na Vašem vozilu treba ispitati : tlak goriva koji mora biti 2,94 - 3,06 bara, senzor tmperature motora mora imati otpor 300 - 360 Ohm-a kod 80 °C , senzor radilice treba imati otpor 486 - 594 Ohm-a , injektori moraju imati otpor 15 - 17,5 Ohm-a, injektori moraju biti čisti i ispravni .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 1,4 i. 16V - NISKI TLAK ULJA ?

Datum objave: 25.07.2013 13:18:08
Slika
PITANJE:

imam citroen c4 x 1.4i 16v coupe,prije nekoliko dana na kontrolnoj ploči mi se pojavio znak upozorenja -oil pressure is too low i stop-što znači da bi se trebao obratiti ovlaštenom servisu.Imam ga 7godina i dosada nije bilo većih problema jedino ujutro bi mu trebalo malo ,par minuta da krene i poslije kad se ugrije ok .Imam susjeda mehaničara koji mi je stavio novo ulje u motor ,međutim opet se pojavio isti prikaz upozorenja.Posle toga sam vozio motor normalno radi nema nekog "kuckanja" ali se upozorenje i dalje pojavljuje,pa bih vas molio za stručni savjet .HVALA!

ODGOVOR:

Iz preventivnih razloga najbolje bi bilo da izmjerite tlak ulja u motoru . Ako je tlak ulja stvarno dobar  ( što je ze očekivati ) , onda su moguće neispravnosti : indikator tlaka ulja, električna instalacija od motora do instrument polče, instrument ploča, ploča s osiguračima , BSI računalo komforne elektronike.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - NEMIRAN NA LERU ?

Datum objave: 23.07.2013 07:13:25
Slika
PITANJE:

Pozdrav i veliko postovanje na znanju i na strpljenu koje ukazujete . Vec treci put trazim savjet od vasi bojim se da nisam naporan.Ovako imam bmw 320d e46 110 kw vozijo sam ga na provjeru injektora ,na kompjuteru je izaslo prva dizna je bila 3,00 druga 0,97 treca 0,85 i cetvrta 0,87,znaci prva mi je odstupala malo vise .Majstor je skinuo diznu i dao je na provjeru ,kasnije su je donijeli i rekli da je uredu skinuli su poslednju diznu i ona je bila uredu.Ali prvu diznu kada su skidali imali su problema naime dizna je pustala kompresiju i oko nje je bilo svwe zapeklo bio je veliki problem izvaditi podlosku.Kada su to sve rijesili i ponovo ih postavili prva je dizna bila na 2,00 malo je smanjila a druga se neprimjeto povecala, auto je hladan malo tresao kada radiali puno puno manje nego prije . Molijo bi vas savjet na ovo koliko je moguce . I jos nesto bi vas zamolijo trebam mijenjati lamelu osecam da mi malo proklizuje i da vibrira papucica kada malo nogu naslonem na nju .sat vi mi savjetujete normalno promijenicu set kvacila korpu lamelo i lezaj ali sta da radim sa plutajucim zamajcem on je dva puta supliji od seta kvacila , dali se i on mora da zamijeni Poooz i puno vam hvala !!!

ODGOVOR:

Osim diza na stabilan rad na leru mogu utjecati još : prisutnost zraka u gorivu, senzor temperature motora, EGR ventil, senzor radilice, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora , ECU centrala motora. Kada demontirate mjenjač vidjeti ćete stanje zamašnjaka. Ako stručna osoba utvrdi da je stanje loše tada ga obvezno treba zamijeniti . Zamašnjak također može utjecati na nemiran rad motora u leru.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,4 i. - POVEČAVA GAS SAM OD SEBE ?

Datum objave: 22.07.2013 10:00:14
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meic zanima me odgovara li aktuator minimuma sa ford escorta 1.4 1997 god na ford escort 1.6 16v 1998.god.? Naime moj automobil povecava gas sam od sebe do 3 000 obrtaja u leru a u voznji isti slucaj, sam dodaje gas! Pokusao sam sa zamjenom aktuatora minimuma sa 1.4 na 1.6 16v i tada okretaje zadrzava na 1800 sto je jos uvijek previse...sto mi savjetujete? Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Najbolji savjet koji mogu dati je da Vaše vozilo pregleda stručnjak i da točno kaže koje su neispravnosti . Ispitati treba slijedeće: senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor položaja zaklopke snge, propuštanje na usinom kolektoru, regulator tlaka goriva, električnu instalaciju motora, EVAP ventil rezervoara, ECU centralu, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TRAFIC 2,5 DCI - NITKO NE ZNA ŠTO JE ?

Datum objave: 22.07.2013 06:35:59
Slika
PITANJE:

poštovanje.posjedujem renaul traffic 2007g motor 2,5dci 107kw.naime dogada mi se kada je toplo vrijeme(vrucina) upali lampica od grijaca i servis pr cemu motor izgubi snagu kao da turbinu iskljuci.a to se događa kada recimo trečom brzinom ubrzavam s 1200okretaja motora na vise,bio sam na dijagnostici te mi nitko ne moze reci 100posto sto se dogada.izbacuje mi gresku df053 i df228.molim vas za savjet unaprijed hvala.pozdrav

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; zrak u sustavu goriva, filter goriva, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, EGR ventil, dize, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, ECT senzor, senzor temperature goriva, senzor radilice, ECU centrala . Dijagnostiku niste odradili u potpunosti i zato ne znate što je neispravno . Dijagnostika nije samo ukopčavanje dijgnostičkog kompjutora i očitanje grešaka . Dijagnostika je skup mnogih aktivnosti i pojedinačnih ispitivanja nakon kojih se sigurno zna što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - BIJELI DIM ?

Datum objave: 21.07.2013 13:50:50
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, posjedujem Opel Astru 2.0 DL 16V, 1998g. (170 000 km). Problem je sljedeći: auto prilikom prvog paljenja ujutro ili prilikom paljenja nakon dužeg vremena stajanja (5h pa naviše) zadimi bijeli dim. To je oblak dima. Nakon paljenja na pritisak papučice gasa još neko vrijeme baca taj dim (10-tak sekundi). Kasnije auto normalno vuče i ne dimi tokom vožnje. Nedavno je promijenjen jedan grijač koji je izgorio, međutim to nije riješilo problem. (samo da napomenem da je grijač bio slomljen i auto tako meni prodan). Znate li koji bi bio razlog dimljenja? Hvala.

ODGOVOR:

Uzrok je vjerovatno što u tom momentu ne radi jedan cilindar a dim koji vidite je neizgoreno dizel gorivo. Kada se motor malo zagrije cilindar počne raditi a bijeli dim nestaje. Provjerite mehanilčko stanje motora, dize, visokotlačnu pumpu .

na vrh Povratak na vrh