Danas je: 17.09.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

BMW E 39 520 D - BROJ ŠASIJE I MOTORA

Datum objave: 28.06.2011 15:53:50
Slika
PITANJE:

zanima me moze li se preko broja sasije ucitat tj. saznat koji je broj motora kod bmw-a e39 520d 2000 godine.i gdje se nalazi taj broj tocno na motoru.

ODGOVOR:

Preko broja šasije mogu se saznati brojni podaci  kao i podacio o zapremini i snazi motora. Broj motore se ne može očitati .  Broj motora se uvijek nalazi na bloku motora i to na ravnoj brušenoj površini koja se nalazi u blizini brtve glave motora na bočnoj strani motora. Broj nije lako vidljiv .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - PODEŠAVANJE FAROVA

Datum objave: 28.06.2011 15:51:25
Slika
PITANJE:

Postovani,zanima me kako mogu podesavati farove lijevo i desno na Passat 5, godiste je 1997. Desni far mi skroz lijevo svijetli. Hvala !

ODGOVOR:

Na stražnjoj strani fara postoje dva mjesta ( PVC vijci ) koja služe za podešavanje farova po visini te lijevo i desno . Navedene vijke je lako prepoznati jer drugi ne postoje . Pažljivo okrećite navedene vijke i pratite snop svijetla na nekom kontrolnom uređaju.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. - ČESTO ŠTELANJE VENTILA

Datum objave: 28.06.2011 15:44:43
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Vozim megana 1.6 8v 96god. 66kw ugrađen plin, kazu da je motor u super stanju. Imam pitanje u vezi stelovanja ventila. Kad ih majstor nasteluje motor 10-ak tisuća radi super i mirno, a nakona toga počme drndat u leru, opet stelovanje ventila i sve 5. Malo mi to stelovanje prečesto, a majstor od plina koji ne steluje ventile kaže da povećam zazor za 0,05 na svakom ventilu jer je na plin i više se grije,a majstor koji šteluje kaže da to nije dobro jer se ventili neće dobro otvarati i da će lupati. Zanima me što mislite o tome i da li bi kod vas mogao doći da vi to izvidite te koja bi bila cijena stelovanja kod vas? Hvala

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima plinski sustav a uz to treba imati ugrađen i sustav za hlađenje - podmazivanje siceva ventila. To je potrebno svakom motoru koji koristi plin inaće se sicevi ventila i ventili ubrzano troše. Kod Vašeg vozila treba očekivati i istrošenje vodilica ventila . Najbolje rješenej bi bilo uređenje glave motora . Mi za tu priliku ugrađujemo otvrdnute siceve ventila i ventile. Javite se pa ćemo o svemu detaljno razgovarati.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA PREMACY 2,0 DITD - NEMA SNAGE

Datum objave: 28.06.2011 15:39:55
Slika
PITANJE:

Poštovani. Mazda premacy 2.0 ditd 66kw. nema snage do nekih 2400rpm. Auto ima 260000 km. Svakodnevna pojava je da nakon paljenja hladnog motora radi normalno 2-3 min te se onda odjednom pojača na 1400-1500rpm nekoliko minuta, padne kazaljka temp. na min. i prima gas jako dobro. To stanje traje 1-2min i nakon toga opet turaža normalna do drugog hladnog paljenja. inaće sam primjetio da nema snage na uzbrdicama, malo strmije obavezno u prvoj brzini. Hvala i pozdrav

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu  mogu postojati dva osnovna uzroka a to su mehaničko stanje motora i sustav za upravljanje motorom ( pojedine elektronske komponente  ) . Na mehaničkom sustavu mogući uzroci su : suženje usinih kanala na glavi motora, niski tlak turbine, nakupljene čestice čađe u samoj turbini, djelomično začepljenje ispušnog sustava. Od elektronskih komponenata moguće neispravnosti su : pojedini senzori temperature, tlaka zraka, tlaka goriva, RPM senzor, senzor bregaste osovine, regulator tlaka goriva . Pojedine filtere i čistoću rezervoara nisam spominjao jer su to banalni razlozi. Naravno da mogu dati i precizniji odgovor ali tek nakon pregleda i dijagnostike Vašega vozila.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,8 i. - OT-GORNJA TOČKA ILI GMT MOTORA

Datum objave: 28.06.2011 15:37:31
Slika
PITANJE:

postovani gospodine Meicu veliki pozdarav iz Sarajeva.imam jedno pitanje vezano za golf3 1,8-66kw 93 god.Monomotronik.prije sam vam pisao oko podesavanja stroboskopom i hvala na odgovoru.mozete li mi odgovoriti sta na pomenutom motoru pretstavlja oznaka na bregastoj osovini ,o.t,a sta tacka oznacena bijelom bojom.inace kada tu tacku dotjeram ispod oznake o.t koja je na plastici iznad bregaste onda je rotor razvodnika na cetvrtoj svijecici.a kada postavim oznake o.t ispod oznake o.t onda je rotor razvodnika na prvoj svijecici.jeli to u redu i sta je onda ta bijela tacka.U naprijed hvala i izvinite ako je pitanje zamrseno.

ODGOVOR:

OT (  oben tocke ) je gornja točka ili GMT motora. Oznaka na motoru koje ste opisali su u redu . Da to nije tako ne bi mogli upaliti motor.

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA COROLA 1991 - UGRADENJA PLINA PRINS

Datum objave: 28.06.2011 16:13:48
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Dobio sam u nasljedstvo Toyotu corollu xli iz 1991god sa 55000km. siguran sam u to jer je godisnje oko 2-3t km radila..nema tručeži, garažirana-tip-top stanje! sad me zanima koliko bi koštala ugradnja plina za nju? sa velikom bocom u prtljažniku. i ako ja sad otprilike radim oko 13000km godišnje, a potrošnja joj je oko 7L/100km.. jel bi se to meni isplatilo, sto se tiče ulaganja u sustav plina u odnosu na staro vozilo?

ODGOVOR:

Na vaše vozilo treba ugraditi kvalitetan plinski sustav i tada će to raditi odlično. Jeftini plinski sustavi nisu kvalitetni i stalno postoje neki problemi u vožnji. Plinski sustav koji ja ugrađujem je PRINS i njegova cijena s ugradnjom je 13,000,- kn za gotovinu . Vama je lako izračunati koliko je investicija opravdana.Na našoj stranici imate kalkulator koji Vam u tome može pomoći.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - PROBLEMI SA SERVOM

Datum objave: 27.06.2011 23:53:00
Slika
PITANJE:

Poštovani, Vozim Punto 1.2 (2005. godina)8 V (44 kw), uredno ga servisiram (sukladno preporukama iz servisne knjižice)i do sada sam prešla oko 80.000 km bez nekih većih problema. Prije tjedan dana počeli su problemi sa servom, a problem je počeo nakon što mi je netko parkirani, ugašeni auto, sa podignutom ručnom, odgurao u stranu 2-3 metra. Ne znam da li je to iniciralo kvar, ali navodim čisto zbog moguće korelacije sa još nekim kvarom (?). Kako se volan "ukrutio" i jedva sam ga okretala, otišla sam ravno u servis na dijagnostiku, gdje su dijagnosticirali grešku na senzoru kuta volana. Kako je uz gašenje motora i pauzu od 10-15 minuta lampica kvara prestala svijetliti i volan se ponašao normalno, "poništili" su javljanje greške i par dana auto je radio normalno. SAda se greška javlja konstantno, crvena oznaka sa znakom volana stalno je upaljena i volan se jako teško okreće. Molim vas za savjet - da li je potrebno promijeniti cijeli sustav serva ili samo senzor (naravno i da li je moguće :) Da li se problem može riješiti i na jefitniji način (popravkom postojećeg) ili se mora kupovati novi dio. Naime, obzirom na godište mog Punteka i cifru koju su spomenuli u servisu koji je dijagnosticirao kvar - omjer popravka i vrijednosti Punta je 1:3 :( Hvala unaprijed na odgovoru...

ODGOVOR:

Prvo i osnovno je da se utvrdi što je neispravno. Ako je to senzor isti nije skup . Ako je to sklop volana s upravljačkim modulom , to je skupo ali se isplati pokušati obaviti popravak. Puno puta popravak uspije. Ako popravak ipak ne uspije tek tada se razmišlja o novom servo volanu. Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - INERCIONI PREKIDAČ

Datum objave: 27.06.2011 23:44:51
Slika
PITANJE:

pozzzzz,, Imao sam saobracajnu nezgodu,i prilikom udesa iskocio mi je erbejg... limariju sam popravio a auto nece da upali,,vergla ali nista.. nedovoljno baca gorivo..jer kad na usisnu granu uspem start sprej on upali,pa me interesuje da li postoji neki prekidac koji se mora aktivirati poslje udesa.. auto je Renault Laguna 2003god 1.9dci 88kw.. hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu postoji inercioni prekidač za zatvaranje dovoda goriva. Isti ima karakterističan oblik a može se nalaziti u prostoru motora, ispod vozačkog sjedala ili u prtljažniku. Kada pronađete prekidač potrebno ga je samo stisnuti s vrha prema dolje.

na vrh Povratak na vrh

GOLF IV 1,9 TDI - ZRAČNOST NA VOLANU

Datum objave: 27.06.2011 23:43:07
Slika
PITANJE:

imam golfa IV,1,9 TDI,2002. godište,prilikom vožnje kao i kad vozilo miruje,kada mrdam volan lijevo desno osjetim malo prazan hod.Skrajnice,ramena kugle,geometrija je uredna,majstor kaže da je i letva uredna,šta bi onda moglo biti. unaprijed hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Zračnost na volanu koju ste primjetili može nastati između osovine volana i osovine pužnog nazubljenja. Isto tako to može biti na križu osovine volana u kabini.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 CDI - METALNE STRUGOTINE U ULJU

Datum objave: 27.06.2011 23:40:46
Slika
PITANJE:

Hvala puno na odgovoru za crni dim, veoma nezgodan problem kod mercedesa jer vidim da ima mnogo slicnih pitanja. Interesuje me koliko litara ulja ide u mijenjec mercedes c-200cdi 2003god. automatik. Posto mi je majstor nasuo samo 4litre a to mi se cini malo??? I zasto je u starom ulju bilo spene(skroz malih komadica)?

ODGOVOR:

U automatski mjenjač Vašeg avozila ide 5,5 litara ulja ali se ulje ne može u potpunosti ispustiti jer dio ulja ostaje u hidrauličnom pretvaraču momenta . Metalne strugotine koje ste vidjeli u ulju su znak oštećenja u mjenjaču.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA - ZAMJEN A STAKLA NA VRATIMA

Datum objave: 28.06.2011 15:26:50
Slika
PITANJE:

kako promijeniti prednje lijevo staklo na vratima od fiat brava

ODGOVOR:

Ako to niste nikada radili to će biti jako složeno z anapraviti. Potrebno je demontirati oblogu vrata, odspojiti sve što s evidi ispod obloge vrata, demontirati podizač stakla, osloboditi vodilice stakla i tada itvaditi staklo. Postupak montaže je suprotan postupku montaže.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,9 TDI - SLABO UBRZAVA NAKON 120 KM/H

Datum objave: 27.06.2011 23:34:36
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Audi A3 2001.god. 1.9 tdi 81 kw prešao 157253 km. Imam dva problema: 1. Ne radi mi sat sa obrtajima 2. Ubrzanje vozila do 120 km/h je izuzetno dobro, a onda kao da postoji neka blokada, auto izuzetno slabo napreduje dalje. U čemu je stvar? Hvala unaprijed, lijep pozdrav

ODGOVOR:

Brojač okretaja motora dobiva impulse s RPM senzora. Neispravan može biti RPM senzor, električna instalacija od senzora do brojača okretaja, sam brojač okretaja. Mogući uzroci slabog ubrzanja nakon 120 km/h su : filteri, sustav za regulaciju tlaka turbine, sama turbina ( istrošenje, začađenje i velika količina gareži ) , suženje usisnih kanala u glavi motora, ispušni sustav , regulator količine goriva, senzor bregaste osovine, mjerač mase zraka, ECT senzor, mehaničko stanje motora, tlačne cijevi turbine, VT pumpa, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

SEAT ALTEA 1,9 TDI - ČUDNO SE PONAŠA

Datum objave: 27.06.2011 23:29:27
Slika
PITANJE:

Naime kupio sam seat alteu 1.9 tdi 2006god prije tjedan dana i krenuo na put za pag normalno pošto auto ima 91000km i sve redovne servise u ovlaštenom servisu dao sam auto pregledat i napravit servis i receno mi je da je sve ok servis je napravljen i to je to. uglavnom nešto prije paga auto mi se poceo cudno ponašat, je mu dam gas u trečoj a on nabije obrtaje a ne povuce prebacim u drugu isto. znaci do 2000 rpm je sve bilo ok a poslije samo nabijanje okretaja a auto usporava, nekao sam stigo do paga i ujutro upalim auto i idem se provozat i sad se normalno ponaša? sad neznam ni šta mu je ni dali da krenem sa njim za zagreb. puno hvala.

ODGOVOR:

Vaš opis sam shvatio i zaključio da je neispravna ( istrošena ) spojka . Kada motor prihvača gas i kada povećava broj okretaja i kada pritom nema prirasta brzine ( ubrzanja ) to je siguran znak da spojka proklizava . Ako je to tako napravite probnu vožnju i to na otvorenoj cesti . Vozite brzinom oko 90 km/h i tada naglo ubrzajte ( stisnite puni gas iv ili v stupanj prijenosa ) . Ako je spojka neispravna motor će otići prema velikom broju okretaja a brzina vozila se neće povećavati nego će čak opadati. Takav test napravite 5 do 6 puta i znati ćete da li je uzrok spojka.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 2,0 HDI - ZAMIJENJEN MOTOR

Datum objave: 27.06.2011 10:53:37
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine iznenadio sam se kada sam vidio da ovako nesto postoji na internetu da dajete besplatne odgovore i pomazete ljudima svaka cast.da se pozalim i ja imam citroen xsara picasso 2001 god 2.0 hdi 66 kw vozio sam se autoputem i motor je zalupao,pregledom majstora utvrdeno je mnogo ostecenja na istom pa sam se radije odlucio kupiti novi motor sto sam i ucinio.Motor je zamjenjen sa njim sam zadovoljan ali se desavaju sljedeci problemi.Kao prvo neradi mi klima(automatska)a drugo nemam funkcije na rucici za bord kompjutera to je sve radilo prije vadenja starog motora Vozio sam auto na dijagnostiku i izbacio je vise gresaka 1.blokada kretanja.2 relej zarenja prejaka sruja.3.sinkron.bregasta osovina prema radilici signal nije plauzibilan.4.air-mass sensor signal previsok5.air-mass sensor signal nije plauzibilan.6senzor temperature isparavanja signal nije plauzibilan i 7.ventilator za senzor unutarnje temperature blokirano molim vas ako mi mozete ovako putem interneta pomoci sta da dalje radim jer vec sam dosta ulozio hvala velika.

ODGOVOR:

Klima uređaj najvjerojatnije ne radi jer nema plina u sustavu . Kada se mijenja motor mora se demontirati kompresor i kondenzator a tada se mora izvaditi ili ispustiti freon iz sustava. Provjerite i po potrebi napunite freon u sustav klime. Isto tako obavite kontrolu električne instalacije i provjerite da li je ispravno spojena električna instalacija na novi motor. Board computer koristi slijedće podatke :  senzor brzine vozola , senzor RPM, senzor tlaka u usisnom kloektoru, broj radnih ciklusa brizgalica ( diza ) , senzor položaja peale gasa, senzor položaja pedale kočnice .Greške koje ste Vi naveli su sporadične i nastale su kada su se odspajali pojedini konektori i senzori prilikom zamjene motora. Sada bi trebalo samo izbrisati navedene greške iz memorije upravljačkog računala motora . Na Vaše zadnje pitanje imam jednostavan odgovor .  Zatražite uslugu servisa koji se može nositi s kvarovima koje ste opisali .

na vrh Povratak na vrh

MEZDA 626 DITD - DA LI JE BILO LOŠE GORIVO

Datum objave: 27.06.2011 10:46:37
Slika
PITANJE:

Imam Mazdu 626 ditd 2000.god. Nalio sam 10 litara eurodiesela na pumpi, upalio auto i vozio bez stajanja 45 kilometara. Kad sam stao na naplati parkinga i izbacio iz brzine motor se ugasio. Isključio sam kontakt i pokušao upaliti. Motor pokušava startati ali ne pali. Kazaljka temperature je sad zapela na h, iako motor nije pregrijao u momentu kad se ugasio. Čim dam kontakt kazaljka ide na H i auto ne pali.Tako već danima. Dali je moguće da je loše gorivo razlog? Hvala

ODGOVOR:

Postoji mogućnost da je gorivo loše ali uz to mogu postojati i brojni drugi razlozi i to : niski napon na pojedinim senzorima i davačima prilikom startanja motora, imobilajzer, zrak u sustavu goriva, filteri, regulator količine goriva, dobavna pumpa u rezervoaru, relej pumpe, senzor radilice, relej ECU centrale, kontrolni modul visokotlačne pumpe, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - ŽICA SE JAKO GRIJE

Datum objave: 27.06.2011 10:42:45
Slika
PITANJE:

Poštovani G. Meić. Imam octaviu 1.9 tdi 81kw 2002 god, prešla je 92000 km. Na akumulatoru gdje se nalaze osigurači od 110 A primjetio sam da je plasika istopljena iznad crne žice koja ide na alternator a i ona zaštia izmeđi sljedeće crvene pa me zanima koji bi tome mogao biti uzrok.Kada ga upalim ta crna žica se jako grije a kada skinem jack za pobudu sa altrenatora i onda ga upalim više nema grijanja. Unaprijed Vam se zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Navedeni električni vodič se može grijati kada kroz njega prolazi znatno veća struja nego što je dozvoljeno . To može biti u nekim slučajevima kada je neispravan potrošač ili alternator . Dobro bi bilo da obavite pregled alternatora i električnih vodova do alternatora jer može doći do ozbiljnog oštećenja električne instalacije i samog vozila. 

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,9 TDI PD - PROBLEMI SA PALJENJE

Datum objave: 27.06.2011 10:38:20
Slika
PITANJE:

Imam audi a3 1.9 tdi,105 ks,u posljednje vrijeme sam primjetio kada auto stoji 2,3 dana pa kad krenem ga upalit neče da upali iz prve,tj,prvo verglanje složi počne nabijat kao da radi na 2 ili 3 cilindra i ugasi se,drugo verlganje vergla,verlga ali ništa,i tako 3,4 verlganja i onda upali i sasvim normalno radi,svako daljnje paljenje pali na zub.Auto je spojen na tester nema nikakve greške,ja imam osječaj kao da mu padne pritisak nafte kad stoji par dana ili ne znam da li postoji neki nepovratni ventil pa da ne drži kako treba,inače auto ima 90000 km,redovito ga održavan,da zaboravio sam navesti da je auto 2005 godina,hvala

ODGOVOR:

Nakon dužeg stajanja mogu nastati poteškoće prilikom paljenja a mogući faktori utjecaja su : zrak u sustavu goriva, nepovratni ventil za gorivo, niski tlakovi kompresije ,  akumulator, elektropokretač , kontrolni modul grijača, ECT senzor, dize, padovi napona na nekim konektorima električne instalacije motora . Spajanjem na mototester ne mogu se otkriti sve neispravnosti .  Zato je potrebno pojedinačno ispitivanje pojedinih dijelove ili sklopova.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 1,9 TDI PD - PROBLEM SA STRUJOM

Datum objave: 27.06.2011 10:35:38
Slika
PITANJE:

Poštovani! Vlasnik sa audia a6 1,9 tdi 85KW 2000 god. Pojavio mi se problem sa strujom. Naime, auto dok radi, u vožnji jako troši struju iako su svi potrošači ugašeni Nakon što se isprazni akumulator upali se lampica akumulatora, napon padne na 8V,auto zaustavim, ugasim motor i nakon 10-ak minuta upalim bez problema, napon pokazuje 14V krenem. Tijekom vožnje poslije prijeđenih par kilometara kazaljka koja pokazuje napon drastično pada, opet padne na 8-10V pa se upali lampica akumulatora,stanem,ugasim pa opet itd... Moje pitanje je dali ovo ima veze sa akumulatorom ili je u pitanju alternator ili nešto drugo,hvala Srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Sve što ste spomenuli ukazuje na potrebu za ispitivanjem sustava za stvaranje struje na vozilu . Tu prije svega mislim na : altenator ,  regulator napona, remenicu altenatora , električnu instalaciju .  Nakon svega što sam spomenuo po potrebi se mogu ispitivati pojedini potrošači na vozilu . Ispitivanje se obavlja mjerenjem struje koju povlače pojedini potrošači . Osnovni instrument za tu svrhu je ampermetar. Akumulator ne bi bio uzrok , odnosno mogao bi biti ako je u kratkom spoju , međutim tada su simptomi drugačiji nego što ste Vi naveli.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,7 CDTI - HLADAN MOTOR JE BUČAN

Datum objave: 27.06.2011 10:29:23
Slika
PITANJE:

Opel Corsa 1.7 cdti, 2004 god. Hladan motor veoma bučan Pozdrav, Radi se o situaciji da je vozilo u vrijeme kad je motor hladan veoma bučno, sto nije slučaj kad se motor ugrije...u svim rezimima voznje je sve u redu, ne gubi snagu ni kad je hladan ni topao motor, zapravo radi se samo o tome da proizvodi iritantan zvuk po meni prejak kad je hladan. Vozilo ima 100tkm, servisi svi rađeni, zadnji prije tisucu km. Hvala!

ODGOVOR:

Vaš subjektivni dojam da je motor bučan ne mora značiti ništa i ne mora ukazivati na neku neispravnost. Razlog tome je činjenica da su svi motori bučniji kada su hladni a posebno se to odnosi na dizel motore .  Da li je motor stvarno bučan više nego je uobičajeno mogao bih reći nakon što obavim neposredan uvid na vozilu .

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,2 i. - ISKOČI MJERAČ ZA NIVO ULJA

Datum objave: 27.06.2011 10:25:25
Slika
PITANJE:

zdravo imam edno prasanje imam seat ibiza 1.2 2008 god 70ks kolata e super samo ponekogas na prvoto palejne se javuva cuden zvuk na motorot (VO PRVOTO STARTOVAJNE) i ednas merac ulje od motorot go izbaci pod pritisok kako mala eksplozia ako moze da mi odgovorite vo sto da e proglemot vi blagodaram odnapred za odgovorot pozdrav od macedonija

ODGOVOR:

Mjerač za nivo ulja u motoru može iskočiti ( izbaciti se ) iz svojega dosjeda ako u karteru postoji preveliki tlak . Veliki tlak u karteru može nastati kada je začepljen sustav za odušak uljnih para . Provjerite i po potrebi očistite sve cijevi i kolektor za odušak iz motora.

na vrh Povratak na vrh