Danas je: 01.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

CITROEN C5 2,2 HDI - ABS

Datum objave: 30.06.2011 17:23:50
Slika
PITANJE:

Imam C5,2.2 HDI,2004 g.Prilikom kupnje auta napravljen je servis što je ukljućivalo i promjenu disk pločica te poravnavanje stražnjih diskova,problem je u tome što mi nakon toga kod intezivnijeg kočenja ne svijetli naranđasta kontrolna lampica za abs(što je prije toga činila kad se abs uključio)te imam osjećaj da mi abs na stražnjem djelu ne radi.Dali je tokarenje diskova uzrok tog problema? Pozdrav.

ODGOVOR:

Obrada diskova nema utjecaja na rad ABS-a uz pretpostavku da je sve montirano i ugrađeno po pravilima struke. Kada je neispravan sustav ABS-a uvijek se upali kontrolna lampica koja je upozorenje vozaču da je sustav ABS izvan funkcije.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 2,0 HDI - AUTOMATSKA KLIMA

Datum objave: 30.06.2011 17:21:44
Slika
PITANJE:

Poštovani Možete li mi reći problem sa auto klimom na Citroen Xsara Picasso 2.0 Hdi 2003.g Što bi mogao biti problem sa automatskim klima uređajem s obzirom da se nakom punjenja dogodilo to da je nakon 10 tak dana prestao hladiti isitm intenzitetom.Spajanjem na manometar utvrđeno je da plina ima ali je tlak pao da bi se sustav ponovno stavio pod tlak te da bi se nakon 10 tak dana ponovilo isto, klima hladi ali neznatno. Neposredno nakon tog drugog "punjenja" temperatura u ventilacijskim otvorima u kabini kod rada klima uređaja bila je 7° C da bi danas to bilo tek neznatno u odnosu na tih 7° C.Obrnutim postupkom dakle grijanje radi besprijekorno . U slučaju da je problem sa kompresorom koja je cijena reparacije kompresora. Srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Prilikom servisiranja klima uređaja nije dovoljno samo dopuniti Freon . Tom prilikom se treba zamijeniti i dehidrator i staviti ulje u kompresor. Ako se događa ovo što ste Vi opisali tada treba ispitati i slijedeće : ekspanzioni venti, kondenzator, tlačnu sklopku , stanje kompresora. Kompresor se ne popravlja jer popravak ne daje garanciju da će kompresor i dalje dugo i besprijekorno raditi.  Cijena zamjenskog kompresora može biti oko 5.000,- kn .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 146 BOXER 1,4 i - HLADAN TROKIRA

Datum objave: 30.06.2011 17:00:14
Slika
PITANJE:

Alfa Romeo 146,1.4 boxer,1995 godina. Imam sljedeći problem.U zadnje vrijeme kada je motor hladan pri paljenju jako trokira,te to traje dok se ne zagrije na radnu temperaturu.Poslije auto ide bez problema. Primijetio sam da ukoliko nakon prvog paljenja odmah ugasim i upalim ponovo,onda radi normalno...obrtaji se dignu na 1300 i polako smanjuju kako se motor zagrijava te kada dođe na radnu temperaturu obrtaji mirno stoje na 900. Napomenuo bi da sam nedavno promijenio svjećice,kablove,te pročistio injektore sve na savjete mehaničara no problem još uvijek ostaje. Inače automobil je i izvrsnom stanju,ima originalnih 190 000 km,ja sam vlasnik posljednih 9 godina. Lijepo vas molim za savjet.

ODGOVOR:

Kratak i točan odgovor mogu dati nakon ispitivanja i testiranja motora. Zato ću sada u odgovoru spomenuti više mogućih faktora utjecaja a to su : propuštanje na usisnom kolektoru, razlika u tlakovima kompresije radi propuštanja na ventilima, ECT senzor, aktuator minimuma, električna instalacija od aktuatora minimuma do ECU centrale, EVAP carnister ventil rezervoara, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,9 SDI - CENTRALNO ZAKLJUČAVANJE

Datum objave: 30.06.2011 22:37:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, Kupila sam Škodu Fabiu 1.9 SDI 2000.g. Auto ima centralno zaključavanje, nema daljinsko zaključavanje, ima električno podizanje prednjih prozora. Svaki put kod otključavanja vrata, prozori se sami otvaraju. Da li je nešto neispravno ili se to može nekako isključiti ? Hvala

ODGOVOR:

Prilikom zaključavanja i otključavanja vozila ključ treba držati u položaju otvaranja samo sekundu ili dvije. Ako se to drži duže impuls ide do BSI računala i isti daje komandu za otvaranje stakala . Isto se može događati i kod zaključavanja , stakla mogu biti do pola otvorena i kada se obavlja funkcija zaključavanja ključ se drži malo duže u položaju zaključavanja i tada se zatvore i stakla. Inače sustav ima moguĆnost i dijagnoze tako da se mogu ispitati i eventualne neispravnosti u sustavu zaključavanja.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - EGR VENTIL

Datum objave: 30.06.2011 16:53:00
Slika
PITANJE:

Poštovani, u pitanju je passat 1.9 TDI,PD,85KW,2000.g (ATJ)...na sastavu sa agr ventilom vlaži ulje i osjetim nemiran rad motora dok je hladan...predlagali su mi da promijenim,međutim na netu sam pročitao podosta raznih stvari o tome da li ga treba mijenjati ili blokirati...sad sam zbunjen pa Vas molim da me savjetujete da li je dobro blokirati agr ventil i da li će s tim postupkom prestati vlažiti ulje i da li njegova neispravnost ili blokada mogu škoditi turbini... Zahvaljujem se na Vašem trudu na odgovorima i pozdravljam Vas iz Stare Gradiške

ODGOVOR:

EGR ventil nije uzrok radi kojega vidite ulje i ugradnjom novoga ventila se to neće riješiti. Ulje koje vidite dolazi iz motora kroz sustav za odušak bloka motora. Uljne pare iz sustava za odušak su spojene na usisnu starnu motora i nošene strujom stlačenog zraka ponovo ulaze u motor , izgaraju u motoru i s ispušnim plinovima izlaze kroz auspuh u atmosferu.  Kod novog motora uljnih para ima vrlo malo jer je kompresija jako dobra. Kako kompresija postaje slabija količina uljnih para se povećava.  U ovom slučaju uzrok nije EGR ventil nego brtva između EGR ventila i usisne grane. Ako dobro zabrtvite navedeni dosjed ulje se više neće pojavljivati na tome mjestu. Međutim na taj način ste otklonili samo posljedicu a ne uzrok. EGR ventil na Vašem vozilu ne smijete blokirati jer računalo motora može tada smanjiti snagu motora a to Vam nije cilj .

na vrh Povratak na vrh

VW T2 1,9 D - PLAVI DIM

Datum objave: 30.06.2011 16:47:34
Slika
PITANJE:

Pozdrav iz bosne vas sajt mi se svidz i mnogo je dobar i hvala vam sto pomazete narodu. ja sam radio motor u kombija T2 1,9 disel postavio sam mu nove karike novi klip posto je jedan pukao kod karika,gumice na ventilima vodilice ventila letece lezajeve i dihtung glave motora motor je radio dobro samo sto sam imo bospumpu od 1,6 dizela posto nisam imo drugu njegova orginal je otisla.Od jedanput se je poceo trest i gasit i zbacivat plav dim kao da radi na 3 klipa ali ima snagu vozi kao i prija a ne trosi mi ulje jeli mi je prija remonta mnogo trosio ulja dali je to do bospumpe ili je do dizni molim vas da mi pomognete da rijesim ovaj moj problem hvala vam velika pozdrav.

ODGOVOR:

Plavi dim može nastati od ulja ili od goriva. Radi toga najprije ispitajte i izmjerite kompresiju . Tlakovi kompresije moraju biti veći od 28 bara. Ako je to dobro ispitajte dize jer neispravna diza može davati krivu količinu goriva i oštetiti cilindar. Sve dize ispitajte i po potrebi zamijenite.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DCI - TIPTRONIC IZGUBI FUNKCIJU

Datum objave: 30.06.2011 16:44:33
Slika
PITANJE:

Uvaženi gospodine Meić, Svaka riječ hvale za vaš rad i ovaj site je nedovoljna u vremenima i kojima živimo. Pročitao sam sve što ovdje piše o renaultovim vozilima i vidio da postoji nekoliko sličnih problema ovom koji ja imam. Iznosenje mog problema ce biti malo duze i detaljnije samo iz razloga sto smo prlicno udaljeni i sto bi mi vasi eventualni savjeti mogli ustedjeti dosta novca i vremena i naravno zivaca. Kod mog vozila, Reno Scenic, 2006, 1.9 DCI, automatik (AL4 DPO 4 brzine), kojeg sam kupio prije nekoliko sedmica i naravno bez garancije na ispravnost imam slijedeći problem: Dok je vozilo "hladno", uglavnom, u toku vožnje mi se pojavi upozorenje da provjerim mjenjač i vozilo prebaci u stepen niže i ostane u tom stepenu, dok tiptronic izgubi svoju funkciju. Ako zaustavim, ugasim i ponovo upalim i nastavim vožnju sve je ok i vrlo rijetko se desi da ponovi grešku. Kada se to prvi put desilo odmah sam posjetio servis (neovlasten) i oni su mi predlozili da zamjenim ulje u mjenjaču, što smo i uradili ali bez zamjene filtera jer bi navodno trebalo otvoriti mjenjač i da je to nepotrebno (prethodno je uradjen veliki sevis, pumpa, spaner, remen, ulje motora i svi filteri). Nakon samo 2 dana i ne mnogo predjenih kilometara problem se ponovo poceo javljati. Primjetio sam kada zagrijem vozilo prije prvog kretanja da se ovo ne desava. Posjetio sam 3 ovlastena i 3 neovlastena servisa kako bi mi dijagnosticirali kvar i jedan servis za mjenjače. Ovlašteni servisi nisu zeljeli ni dijagnosticirati kvar već nude opciju zamjene mjenjača (nov za 5000 E, repariran za 2000 + rad, ulje i dr.) Neovlašteni servisi su dijagnosticirali povremenu gresku na senzoru pritiska ulja u mjenjaču, povezan sa greskom na ABS i rucnoj kocnici. Mjereno sa (ESItronic software) to su slijedeće greske: C1181, CAN komunikacija prema ABS, nema komunikacije, P0009, Pritisak ulja u mjenjaču, neplauzubilna regulacija, C 1188, CAN komunikacija s upravljačem mjenjača, nema komunikacije. Neovlašteni servisi uglavnom nisu voljni da se bave ovim problemom jer ne mogu sa sigurnoscu reci dali su u stanju otkloniti kvar i dati bilo koje garancije. Servis za mjenjače je na osnovu gore navedenih parametara i jednog kruga testne vožnje konstatovao da se radi o kvaru siber kast ploče sa elektricnim ventilima. Zamjena ovog sklopa kosta ovdje u Bosni oko 900 E (pribliznu cijenu su dali i u ovlastenom servisu), ali je problem što niko ne može garantovati da neće doci ponovo do istog kvara. Ono što sam do sada uspio da doznam je da ovaj kvar uzrokuju cestice koje nastaju usljed trosenja lamele i drugih pokretnih i nepokretnih dijelova u mjenjacu a koje zacepljaju ventile, tako da sam laicki zakljucio da, i ako zamijenim ovaj dio necu mnogo dobiti, mozda nekoliko mjeseci ispravan mjenjac. Ono što me muci je to, da niko nije zelio ni da pogleda elektricne instalacije i senzor koji to javlja, niti mi je spomenuo opciju da otvori mjenjac,sve ocisti, produva i zamjeni filter. Molim vas kazite mi da li bi imalo smisla da trazim od servisera da mi ovo urade i da li bi to moglo dati kakve rezultate i ako da, kazite mi orjentirno koliko bi to u Hrvatskoj kostalo, rado cu i vas posjetiti. Od svih savjeta koje sam dobio ovdje, zakljucio sam da je svima mnogo posla a malo para da bi rasklopili i cistili mjenjac. Slijdece pitanje je dali bi imalo smisla mijenjati cijeli mjenjac, naravno ugraditi polovan koji se ovdje moze pronaci za nekih 600 E, uz dosta srece umjesto zamjene pokvarenog sklopa. Jos jedna mala napomena, serviser za mjenjace mi je rekao da sa ovom greskom mogu jos dugo da vozim ako mi nije dosadno da svaki put kad se desi ugasim vozilo i ponovo krenem, te da sa ovim mogu i na duze relacije (Njemacka), kakvo je vase misljenje. Hvala na strpljenju da procitate ovaj moj elaborat i unaprijed hvala na savjetu za koji ne sumnjam da nece biti strucan.

ODGOVOR:

Automatski mjenjač na Vašem vozilu je sklop koji se ispravno može servisirati i ispitivati jedino u tvorničkim uvjetima. To važi i za druge tipove vozila . Ovlašteni servisi rade prema uputama proizvođača i ne obavljaju popravke mjenjača nego samo ugrađuju nove ili tvornički reparirane automatske mjenjače. Uz to daju i tvorničku garanciju. Drugi servisi koji se time bave ili žele baviti mogu otkloniti neke kvarove na ventilima , senzorima , električnoj instalaciji mjenjača. Ako rade reviziju i popravak mjenjača ne mogu postići kvalitetu kao što to može proizvođač mjenjača ( tvornički reparirani mjenjač ) . Da ste Vi na mjestu servisa i Vi bi se ogradili i ne bi olako davali garanciju za nešto što nemate mogućnost detaljno ispitati. Zato Vam pojedini servisi kažu da će pokušati obaviti popravak a rezultat će se vidjeti. To je u neku ruku korektno jer nije dobro nakome dati obećanje da će mjenjač biti dobar a rezultat može izostati .  U ovom slučaju možda treba i dalje voziti s ovim mjenjačem a ako se stanje pogorša onda se može razmišljati o rabljenom ili tvornički obnovljenom mjenjaču.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO III 1,5 DCI - ZVUK KLAK-KLAK POD HAUBOM

Datum objave: 29.06.2011 23:41:03
Slika
PITANJE:

Poštovani, Riječ je o Clio III 1.5 dci, godište 2007, K9K motor. S obzirom da su sada već svakojaka nagađanja što bi bilo mom autu, situacija je sljedća: Brojači okretaja više ne variraju ne padaju na 500 kao prije i ima gasa prilikom paljenja i pali iz prve bez ikakvog verglanja, al se čuje klak-klak u motoru ili barem pod haubom motora. Nije nikad bio vožen iznad 140 km/h. Potrošnja mu je bila cca. 4,0 l. Kad bolje stisnem papučicu gasa čuje se se sada pištanje, bez obzira na brzinu,negdje na oko 3000 okretaja. Bila sam na nekoliko testiranja injektora i u početku su bili ok. Izbacivanje goriva u posljednjem testiranju, u jednom injektoru malo varira od svih ostalih. Jel to kritično? Kolika odstupanja su dozvoljena. S obzirom da bi svi mjenjali sve i injektore i pumpu goriva i čistili spremnik goriva, (najlakše je sve promijeniti) želim čuti Vaše mišljenje. U međuvremenu je počišćen EGR-ventil, al nije smanjilo zvuk klak-klak. Da li je stvar u nekom senzoru ili nekom ventilu s obzirom da autić dobro vuće. PS. Čula sam u međuvremenu svakojeke priče, da su neki mjenjali sve injektore i delphi-luccasovu pumpu i da se i dalje cuje zvuk klak-klak pod haubom. Molim Vas za savjet i mišljenje. Unaprijed hvala. Srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Poštovana već sam Vam odgovorio na ovo pitanje. Predlažem da se čujemo telefonom . Mogu pregledati Vaše vozilo i detaljno poslušati zvuk koji ste opisali . Za Vas bi taj pregled bio besplatan.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA AUTOMATIC - POPRAVAK MJENJAČA

Datum objave: 29.06.2011 23:35:20
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Kupio sam Opel Corsu automatik. 2004god 1.0benzinac. radila je brz problema 2 dana. odjednom se ugasila i na displeju pise F. vec mjesec dana je kod mehanicara i nista ne moze napraviti. pokazuje gresku "senzor polozaja kvacila" ako ste imali s tim iskustva da nam pomognete. hvala unaprijed

ODGOVOR:

Popravke takvih mjenjača sam već radio i uvijek je kvar bio na električno elektronskom sklopu za upravljanje mjenjačem. Putem E-maila ne mogu dati precizne upute o popravku jer bi to zahtijevalo nekoliko starnica teksta a to opet ne bi bila garancija da će Vaš mehaničar uspijeti popraviti mjenjač.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 170 CDI - KROVNI PROZOR

Datum objave: 29.06.2011 23:32:00
Slika
PITANJE:

Poštovani ! Prijateljica mi ima Mercedes A 170 CDI 2000. god. Ne otvara joj se krovni prozor, i ponekad joj se preko noći otvore stakla na prednjim vratima. Jedno staklo na zadnjim vratima je također blokirano. Molim Vas komentar, i stručni savjet. Hvala !

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti radi kojih se ne otvara krovni prozor i zadnje staklo na vratima su : pogonski elektromotori, komande - prekidači, električna instalacija, releji preko kojih dolazi struja za navedene elektromotore, mehanička blokada na vodilicama . Mogući uzrok radi kojih se po noći otvore stakla je računalo komforne elektronike BSI . Pregledom vozila mogao bih biti puno precizniji u odgovoru.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XANTIA 1,9 TD - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 29.06.2011 23:23:55
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meić! imam citroen xantiu 1.9 td 1995 godina,imam problem sa palenjem,kad ga palim treba dosta verglat da bi upalio,a kad prije palenja sa onom pumpicom prije visokotlacne pumpe napumpam gorivo tako da je pumpica tvrda pali normalno dali mi mozete dati neki savjet,unaprijed hvala na odgovoru!.

ODGOVOR:

Ako motor pali dobro kada je ručna pumpica za gorivo tvrda to je znak da u sustvu goriva ima zraka . Kritična mjesta su filter goriva , cijevi dovoda goriva, priključci na rezervoaru, istrošenost ležaja visokotlačne pumpe.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,4 i. - MOGUĆNOST PREGRIJAVANJA

Datum objave: 29.06.2011 23:20:13
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam renault Megane sedane 1,4 (1996.god), nakon što smo promijenili karburator (rabljeni) automobil se kod uzbrdice i pojačanih napora dosta zagrijava. Kazaljka dolazi i do polovice gornje skale termostata.Kada dođemo do ravnog dijela kazaljka se spušta u normalu. Do sada nije još nikada došao u kritično polje, ali dolaze vručine i mi se spremamo na put pa me brine da li je to indikator nekog možebitnog kvara. Unaprijed hvala, Aleksandra

ODGOVOR:

Vaše vozilo nema karburator nego elektronski sustav ubrizgavanja goriva . Radovi na tom sustavu uglavnom nisu uzrok radi kojega se motor zagrijava. Mogući uzroci su : termostat, hladnjak ( djelomično začepljenje ) , pumpa za vodu, cijevi rashladnog sustava, ostali netipični uzroci. Točan odgovor mogu vam dati tek nakon neposrednog uvida na vozilu. U svakom slučaju vaše razmišljanje je logično jer dolaze ljetne temperature i motor bi se mogao pregrijati . Takvi događaji uvijek ostavljaju štetne posljedice na motor . Popravak nije jeftin.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,5 DCI - ELEKTRIČNI PODIZAČI STAKLA

Datum objave: 29.06.2011 23:16:04
Slika
PITANJE:

Megane 2 1.5 DCI 2005g. Problem je na el. podizačima stakla,otkazao je desni podizač a za par dana i lijevi,osigurači i motorići u vratima su ispravni, a na prekidače nema + napajanja. Zanima me dali još postoje koji osigurači, ili neki el.sklop, ili relej vezan za podizače i gdje se nalaze. Provjerio sam sve osigurače ispod volana, i glavnoj kutiji na ljevoj strani pod poklopcem. Hvala za pomoć.

ODGOVOR:

Prekid napajanja može nastati i radi drugih neispravnosti a to su : kontakti električne instalacije na kutiji osigurača, pad napona na električnim vodovima, strujne uklopke ( releji ) , glavni konektor BSI računala,  BSI računalo komforne elektronike. Releji se nalaze lijevo od instrument ploče ispod konzole ( nisu odmah uočljivi ).

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 2,0 HDI - BLAGA VIBRACIJA

Datum objave: 29.06.2011 23:14:22
Slika
PITANJE:

Štovani, kupio sam nedavno citroen Xsaru Picasso 2002. g 150 000 km, 20 HDI, exclusive. Sada mi se počelo javljati blaga vibracija ( jedva osjetna) iz prednjeg desnog dijela, i brujanje, ali sve to samo u trenutku dok je motor pod kvačilom,i nije pod naporom, znači dok ubrzava ili koči se ne čuje. Nadam se da mi možete pomoći otkiriti izvor buke. Pozdrav, Darko VK

ODGOVOR:

Izvor buke mogu biti pojedini agregati na motoru , zaštitni poklopci , kućište filtera zraka , nosači motora. Neposrednim uvidom na vašem vozilu mogu točno reći zašto i radi čega se stvara opisni zvuk. Za sada ćete se zadovoljiti opširnim odgovorom.

na vrh Povratak na vrh

BMW 335 i.

Datum objave: 29.06.2011 23:09:52
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav! radi se o bmw 335i e93 2010 god sa skn chipom na 370 ks i 520 nm. zanima me dali zbog toga cesto odlazi HPFP pumpa goriva na ovim N55 masinama ili je neki drugi razlog? i dali zbog povecane snage DKG mjenjac moze stradat ili bi i na njemu trebalo napravit update softwera? u bmw tomicu mi nisu znali nista odgovorit, unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Opčenito se može reći da svako tuniranje i povećanje snage motora utjeće na trajnost motora i trajnost pojedinih sklopova na vozilu . To važi i za sklopove koje ste Vi naveli . Razumnim korištenjem motora ( što manje i što rijeđe  ) u području visokog broja okretaja takve rizike možete svesti na minimum.

na vrh Povratak na vrh

FIAT UNO 1,1 - GASI SE

Datum objave: 29.06.2011 23:03:19
Slika
PITANJE:

Veliko postovanje! Najbolji ste! Molim pomoc u dobrom savjetu.Imam Una 1.1 ,prebacio sam motor od 1.4 ie izmjenio sve sto se moralo a moralo se dosta promjeniti jer nisu isti motori,stavio sam i kablove struje original od 1.4 ,poluga mjenjaca ,homokineticke zglobove poluosovine i sve sto taj motor trazi.Struju mi je radio profi majstor,motor sto sam stavio ima kompresiju 12 radi odlicno ali,gasi se u voznji ima neravnomjeran rad u leru i akumulator se isprazni brzo.Mjenjao sam cetkice na alternatoru jer sam mislio da ne puni akumulator.Pa sam mislio da negdje ziva struja udara na sasiju nije ,pa sam mjenjao pumpu u rezervoaru ,pa gledali bravu volana ,stavio nove svjecice kapu Razvodnu ruku,kablove,kupio senzor radilice,mjenjao kompjuter,cak sam mjenjao releje kraj bobine ,monopoint sistem komplet zamjenio i svaki put isti problem auto se gasi i dovodi me do ludila.Majstor od struje ga samo gleda i vidim da nema ni on predstave o cemu se radi.Jedino jos nisam bobinu mjenjao bojim se da nije ona krivac.Napominjem nisam neznalica sto se tice mehanike ali sumnjam da smo nesto propustili .Toliko sam zbunjen da i ono sto znam vise nisam siguran dali je to to.Puno pozdrava i molim za savjet.

ODGOVOR:

Uzroci gašenja motora mogu biti mehanički , električni , hidraulični , elektronski. Mehanički uzroci su :  faza motora, podešenost vetila, propuštanje na usisnom kolketoru . Električni uzroci : padovi napona na pojedinim mjestima električne instalacije motora, loše mase ( minusi ) , prekid napajanja do nekih senzora, davača , aktuatora. Hidraulični uzroci : niski tlak goriva, injektor, regulator tlaka goriva. Elektronski uzroci : senzor radilice, senzor temperature usisanog zraka , potenciometar leptirastog ventila , aktuator minimuma, ECT senzor temperature motora,  EVAP ventill rezervoara, elektronika sustava paljenja , ECU centrala. Najprije ispitajte mehanički sustav motora, nakon toga hidraulički sustav .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 D - PROVJERA VISKO SPOJKE

Datum objave: 29.06.2011 22:59:30
Slika
PITANJE:

molim Vas da mi objasnite kako mogu provjeriti ispravnost"visko"ventilatora kod mercedesa c220d i da li je njegova eventualna zamjena komplikovana i mogu li sam to obaviti. naime prije nekoliko dana zbog guzve u saobraćaju putovao sam 5km vise od jednog sata,temperatura mi je porasla do crvene linije i pojavilo se isparenje na prelivnom crijevu od posude rashladne tecnosti. ranije mi se ovo nije desavalo a nivo rashladne tecnosti je uvijek u redu. unaprijed hvala..

ODGOVOR:

Ispravnost visko spojke možete provjeriti okretanjem propelera ventilatora. Kada je motor zagrijan na više od 96°C propeler ventilatora se okreće s povećanim otporom . Ovo provjeravajte dok je motor ugašen .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 MPI - SAMA GRIJE

Datum objave: 29.06.2011 00:19:29
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, prije svega svaka pohvala Vama. Dakle. "Pacijent" je Fabia 1.4mpi 2003.g. Već neko vrijeme je počela sama grijati. Potenciometar ne diram, a ona počne grijati. Onda ja s potenciometrom toplo/hladno, pa prestane. U servisu su mi rekli da treba mijenjati 4 elektromotora ( cijena ! ). Ako upalim klimu, da li će se ugasiti (neispravno) grijanje ? Je li mogu nekako drugačije isključiti nepoželjno grijanje ? Što sve utječe na rad grijanja osim ovih elektromotora ? Hvala, Pozdrav

ODGOVOR:

Navedeni elektromotori su aktuatori koji služe u svrhu regulacije grijanje -hlađenje. Ne pada mi na pamet neko jednostavno rješenje jer je koncepcijski sve razrađeno da umjesto manuelnih komandi rade spomenuti aktuatori . Ako upalite klimu grijanje će i dalje raditi. Jadino što možete je da blokirate dovod tople vode iz motora u radijator grijača. Blokadu možete napraviti na samoj cijevi grijača tako da istu stisnete odgovarajućom stezaljkom ili da u cijev uprešate čep koji ćete na jesen izvaditi.

na vrh Povratak na vrh

HONDA CIVIC 1,3 16V - SAT SA OBRTOMJEROM

Datum objave: 29.06.2011 00:16:54
Slika
PITANJE:

postovanje! imam Hindu civic 1.3 16V (eg3) posto je 1.3 i sat je bez obrtaja, zanima me kad bih ubacio sat s obrtomjerom dali bi radio, jer je je sat elekticni, ima 2 džeka, jel treba dovoditi i odakle zicu za obrtaje, ili je to vec razvedeno samo ukljuciti. jer sam primjetio da su po autu fabricki razvedene instalacije za opremljeniji model npr ima ispod sjedista kabline za grijace, neke đekove za stakla ne struji itd. Lijep pozdrav

ODGOVOR:

Na Vaše pitanje mogu odgovoriti tek kada bih obavio neposredan uvid u detalje na samom vozilu. Potrebni signali i naponi za brojač okretaja su : impuls s bobine ili RPM senzora, +12 V , minus ( - ) , vodovi za osvjetljenje instrumenta.

na vrh Povratak na vrh

IVECO DALLY 35.13 2007. - LUPKANJE U DIFERENCIJALU

Datum objave: 29.06.2011 00:12:14
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI,IMAM IVECO DALLY 35-13 IZ 2007,PA VAS MOLIM ZA POMOĆ.U DIFERENCIJALU U 5 I 6 BRZINI NA 90 KM NA SAT PRI OKRETAJU 1,700 OKRETAJA ČUJEM LAGANO LUPKANJE.HVALA.lu

ODGOVOR:

Zvuk "lupkanja" u diferencijalu je vrlo rijetka pojava . Mogući uzroci su bočni ležajevi diferencijala, oštećenje na konusno tanjurastom zupčaniku diferencijala. Provjerite nivo i kvalitetu ulja u diferencijalu. Provjerite ima li metalnih strugotina na magnetskom čepu diferencijala.

na vrh Povratak na vrh