Danas je: 28.03.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FIAT STILO 1,6 16V - SENZOR ZA TEŽINU SUVOZAČA

Datum objave: 06.07.2011 12:17:50
Slika
PITANJE:

vozim fiat stilo 1.6 16v.otisao mi je senzor za tezinu suvozaca i stalno mi se pali lampica za airbag.cuo sam da je to moguce rijesti sa nekim emulatorom koji se spoji ispod sedista i da se ta lampica nece paliti vise.moje pitanje je da li je to pouzdano ili dzabe bacam pare??i koja je funkcija lambda sonde,takodje jedna ne radi i trebam je zamijeniti?

ODGOVOR:

Neispravni senzor za težinu suvozača je najbolje zamijeniti a sve drugo su improvizacije. Moguće je da se može elektronskim modulom zavarati računalo koje kontrolira suvozačko sjedalo ali to nije pravo rješenje pa ga ne bi komentirao. Lambda sonda šalje informaciju ECU računalu motora o količini kisika u ispušnim plinovima. Kada je kisika previše smjesa je siromašna a kada je kisika premalo smjesa je prebogata . Na osnovu podataka koje dobiva od lambda sonde ECU računalo upravlja i regulira količinu goriva kako bi smjesa benzina i zraka uvijek bila optimalna . U grubo mogu reći da je to fina regulacija goriva.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - TRESE SE PRILIKOM KOČENJA

Datum objave: 06.07.2011 12:13:24
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam Opel Vectre 2.0 dti 74kW, karavan iz 2000. godine. Mijenjao sam prednje disk pločice, nakon izmjene auto se tresao prilikom kočenja, da ne kazem pri brzini od 120 kolike su vibracije, pa sam odmah zamijenio i diskove, posto mi je drugi majstor rekao da su stari odradili svoje. Auto opet trese i nakon odvozenih 200-300 km, i vise. Možete mi reći u čemu bi mogao biti problem. Diskovi i pločice su od različitih proizvođača, zamjenski. Prije mijenjanja, na starim diskovima i sa starim pločicama kočio je perfektno. Hvala!

ODGOVOR:

Uzroci vibracija mogu biti brojni . U pojedinim slučajevima otkrivanje uzroka vibracija može biti jako zahtijevno . Navesti ću moguće generatore vibracija : diskovi, glavčine , dosjedi diskova, ležajevi, kočna kliješta , kočni cilindri, gume , felge, pogonske osovine, ostali nedefinirani uzroci. Glavni zadatak Vaših mehaničara da ispitaju sve što sam nabrojio i da otkriju kako i zašto dolazi do vibracija koje ste spomenuli. Ako ne postignete uspijeh javite se .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,4 E - NA UZBRDICI GUBI SNAGU

Datum objave: 06.07.2011 12:11:06
Slika
PITANJE:

Imam Megana 14e 1998 god. auto dobro pali i radi u leru no međutim kod malo duže vožnje npr.autoputom pogotovo na uzbrdici osjeti se gubitak snage motora.Auto ne dimi i ne troši ulje nije potrebno doljevanje od zamjene do zamjene ulja.Napominjem da sam bio već kod trojice mehaničara na kompjuterskoj dijagnostici ali nijedan kompjuter nije prihvaćao kompjuter na autu tako da se nije moglo ustanoviti u čemu je kvar ili problem pa Vas molim da mi probate odgovoriti nešto u vezi toga.Hvala.

ODGOVOR:

Činjenica da ste bili kod pojedinih mehaničara ne znači ništa ako niste uspijeli doći do spoznaje o greškama na motoru. Dijagnostika motora nije samo spajanje servisnog kompjutora na dijagnostički konektor na vozilu nego nešto mnogo više . To su pojedinačna ispitivanja i mjerenja na mehaničkom sustavu motora na sustavu za stvaranje iskre na svjećicama na sustavu elektronskog ubrizgavanja goriva. Ovom prilikom ću navesti moguće neispravnosti : mehanički sustav motora, filteri, tlak goriva, nečisti injektori, MAP senzor, mjerač mase zraka, potenciometar leptirastog ventila, ECT senzor, sustav paljenja ( probijanje visokog napona ) , električna instalacija od motora do ECU centrale.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 i. - ŠTO PRIZVODI ZVUK "KVRC"

Datum objave: 05.07.2011 23:12:02
Slika
PITANJE:

Pozdrav s.Imam jedan problem koji me muci zadnjih godinu dana ali ga jos nitko nije uspio rjesiti u potpunosti.Naime na Focusu 16 iz 2001,kada otpustim kvacilo i lagano krenem, iz prednjeg kraja se cuje lagano "kvrc",kao da negdje nesto nije dobro pricvrsceno,Isto se ponavlja kada se auto vozi u 3 ili 4 brzini pri nizim okretajima (oko 1000) i onda se naglo doda gas opet se cuje taj kvrc.treci primjer je kada se skrece u desno opet se cuje to kvrcanje ali puno jace..napominjem da kada se skrece u lijevo toga zvuka nema...kada se stavi ruka na lijevi kotac i lagano se okrece volan u lijevo i desno cuje se skroz lagani udarac na gumi,kao da negdje ima lufta....napominjem auto ide skroz ravno,nema nikavih pomicanja auta u bilo koju stranu kod naglog ubrzavanja ili kocenja.Auto skrece u bilo koju stranu na mali pomak volana...Napominjem da toga zvuka nema na neravninama i jamama...a ako i ima ja ga necujem radi buke..Promjenio sam letvu volana ,doduse polovnu,zvuk se opet cuo doduse manje ali sa vremenom se opet povecao(500km).Onda sam odnio svoju staru letvu(nigdje nije curila ili gubila ulje),na reparaciju u ZG u tehnomehaniku...i opet je zvuk ostao.Bio sam kod tri majstora za fordove,svi kazu da je auto odozdo kao nov ,nema lufta (ja sam 1 vlasnik i auto je presao 60 000 km)..Post je malo duzi,ali tu sam opisao stvarno sve sta je bilo do sada..

ODGOVOR:

Iz Vaše priče sam zaključio da postoje dva problema o kojima govorite . Jedan je zvuk kojega čujete prilikom kretanja ili pri naglom ubrzanju a drugi je zračnost u volanu. Prvi zvuk može nastati radi zračnosti u bilo kojem dijelu prednjeg ovjesa ( gumeni blokovi, kuglasti zglobovi, spone, balans štanga, hvatišta ovjesa, pogonske osovine ). Zvuk koji osjetite kada okrećete volan može nastati na svim dijelovima upravljačkog mehanizma i to : zubna letva, spone volana, krajnici spona, hvatište osovine puža volana i osovine volana, križ osovine volana, ležajevi osovine volana. Neposrednim uvidom na vozilu mogao bih doći do saznanja kako i gdje nastaje opisani zvuk.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 TD - ČEST SLUČAJ KOD TD MOTORA

Datum objave: 05.07.2011 23:06:10
Slika
PITANJE:

Ford mondeo 1.8TD, 1999 godina, pri niskom broju obrtaja slabo vuče. Najbolje se primjeti kada se lagano u prvoj brzini pokušava krenuti uz uspon. Moram dati jači gas, obrtaji moraju biti preko 2000 da bi povukao. Kao da ne prima dovoljno goriva pri niskom broju obrtaja. Pri većem broju obrtaja sve je OK. Hvala

ODGOVOR:

Slabo ubrzanje na nižim brojevima okretaja su česti slučaj kod TD motora . A uzroci mogu biti slijedeći : suženje usisnih kanala u glavi motora, velika količina krutih čestica na usisnim ventilima, djelomično začepljenje ispušnog sustava , mehaničko stanje turbine, nakupljena velika količina čađe u turbini, sustav za regulaciju tlaka turbine , lošije mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL FRONTERA 2,8 TDI - PREGLEDATI PRIJE KUPNJE

Datum objave: 05.07.2011 23:03:04
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav.Uvjek sam bio prezadovoljan vašim odgovorim pa se zato evo ponovo obraćam.Razmišljam o kupovini auta pa bih volio čuti vaše mišljenje! OPEL FRONTERA---1996. godište---2,8 tdi motor---full oprema---70kw Interesuju me vaša iskustva sa tim vozilom---potrošnja--održavanje i slično. Unaprijed HVALA!

ODGOVOR:

Motor je kvalitetan i može dugo trajati . Vozilo je također kvalitetno. Jedino i najvažnije je u kakvom stanju će biti motor i vozilo kaga da Vi kupite . Rizik ćete izbjeći ako vozilo najprije detaljno pregledate a to se posebno odnosi na motor i mjenjač. Uz to pregledajte i sve ostale sklopove vozila.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,9 TDI - ČUDAN ZVUK

Datum objave: 05.07.2011 23:00:02
Slika
PITANJE:

Imam Golf V 12mes.2006 god.TDI 105 ks.Imam problem a to je...kada krenem sa ujednaceni gas malo ga gusi i cuje se cudan zvuk...tako je to do 2500 0/min a nakon toga trzne i ide normalno.Taj problem imam u prvi i drugi stupanj prenosa,a posle toga t.e. 3-4-5 stupanj nista se ne oseca bio sam par ovlastenih servisa u makedoniji i nista.Neki su mi rekli da je u pianju EGR ventil koji je kod mene elekticni.Promenio sam i turbinu i opet je ostao problem isti /???.

ODGOVOR:

Na Vaše pitanje mogu točno odgovoriti tek nakon pregleda Vašega vozila . Sada mogu navesti moguće neispravnosti : mehaničko stanje motora, filteri, zrak u sustavu goriva, dobavna pumpa, senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, mjerač mase zraka, senzor radilice, električna instalacija motora, dize, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA 1,9 D - ELEKTROPOKRETAČ SE MOŽE POPRAVITI

Datum objave: 05.07.2011 22:57:56
Slika
PITANJE:

Poštovani, moje pitanje odnosi se na škodu feliciju 1.9d 97 god. prošla 308 tkm -danas kod paljenja ćuo sam zvuk kao da lupa po limu te kad sam ga ugasio i nakon pola sata više je nisam mogao upaliti - skinuo sam strujni pokretač i vidim da su zubci na njemu i na zamašnjaku puni sitne metalne prašine. stoga Vas ovim putem pitam za savjet da li treba kupiti novi strujni pokretač i što se tiče zamašnjaka (neznam da li sam Vam to dobro objasnio ) Srdačan pozdrav, Milan

ODGOVOR:

Elektropokretač ne morate odmah kupovati jer se isti može popraviti ( mijenjaju se neispravni dijelovi ) . Isto tako se može mijenjati i zupčanik na zamašnjaku ako je oštećen.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 270 CDI - GREŠKA NA ELEKTR.INSTALACIJI

Datum objave: 05.07.2011 22:54:24
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam vise problema sa vozilom Mercedes E270 CDI(130kW),2002g,w211, tiptronic mjenjac,preseao 177 000 km...(kilometraza je originalna 100 %)... 1. Tempomat nekoliko dana radi a nekoliko dana ne radi.... 2. Sijalice krepavaju svakih nekoliko dana... 3. Truba ponekad radi a ponekad ne radi... 4. nedavno mi je u sred voznje izbacio poruku da su u kvaru ABS, ESP i BAS... i zaista nisu radili (tada nije radio ni tempomat)...nakon 2 dana taj kvar je nestao sam od sebe i sada sve normalno radi... 5. ovaj kvar me najvise nervira.naime vozilo odlicno ide,i malo trosi i ne dimi i prezadovoljan sam sa vozilom ali kada vozim konstantno 15-20 minuta uz neki veliki uspon brzinom oko 80-100km/h vozilo odjednom bez ikakve najave mnogo uspori i opada mu brzina i opadaju mu obrtaji bez obzira sto je noga do poda na gasu... Vozilo samo usporava,i skoro se nikako ne cuje zvuk motora.U roku par sekuni brzina padne sa 100km/h na samo 30-40 km/h a obrtaju padnu na nekih 1000 o/min iako je gas do poda... jedini nacin da to rijesim je da zaustavim vozilo na sred ceste,ugasim motor, i OBAVEZNO IZVUCEM KLJUC iz kontakt brave i tek onda upalim vozilo.KLJUC SE MORA POTPUNO IZVADITI pa tek onda paliti vozilo.Nakon toga ponovo se cuje RIKA motora i vozilo polazi punom snagom...Nakon toga mogu voziti do mile volje bez ikakvih problema. To mi se desava otprilike jednom tjedno... Inace vozilom sam prezadovoljan sto se tice apsolutno svega osim elektronike... Molim vas za savjet i mnogo zahvaljujem...

ODGOVOR:

Sve što ste napisali i opisali ukazuje na grešku koju stvara električna instalacija na motoru, električni kontakti i konektori. U kritičnom momentu dogodi se pad napona na dijelu instalacije i radi toga se počnu nekontrolirano pojavljivati greške koje ste naveli . Uz to je moguće da motor izgubi snagu radi problema koji nastanu na sustavu za regulaciju turbine ( preveliki tlak turbine i motor odlazi u rezervni program ) . Iz navedenog vidite da na Vašem vozilu treba sistematski pregledati električnu instalaciju na motoru . Svi vodovi te instalacije vode prema upravljačkom računalu motora.

na vrh Povratak na vrh

ALFA 147 JTD - ČUDAN HOD MJENJAČA

Datum objave: 05.07.2011 22:46:58
Slika
PITANJE:

Postovanje, Prvo da se zahvalim na odgovoru, koji sam dobio prije par dana, a pitao sam vas koji je auto bolji alfa 147 ili fiat stilo, jer sebi paniram kupiti. Danas sam isao da pogledam jednu alfu 147 jtd, i sve je super samo mi je malo cudan hod mjenjaca. Naime, kada je mjenjac u neutralnom polozaju i kad pomjerim rucicu mjenjaca u lijevo ( a pri tome ne usaltam u brzinu, znaci samo pomjerim rucicu) rucica ostane na lijevoj strani, tj. ja je moram vratiti na sredinu ne vraca se sama, pa mi je saltanje iz 2 u 3 brzinu malo cudno. Da li je to sta opasno ili ne trebam da brinem o tome?? takodje sam cuo da je prednji ovjes malo osjetljiviji kod ovih alfi, j. da je od aluminja, a kad sam otisao u autodijelove da pitam za cijenu, oni su mi rekli da je prednja lafeta od celika, bar ta sto je oni imaju na stanju. Da li je ta lafeta sta boljeg kvaliteta i da li je sta izdrzljivija. Unaprijed zahvaljujem,

ODGOVOR:

Ručka mjenjača se ne vrača u položaj III i IV brzine radi zračnosti koja je nastala na mehanizmu za šaltanje brzina . To se može lako riješiti zamjenom istrošenih dijelova koji nisu skupi jer se nalaze izvan mjenjača i lako ih je zamijeniti. Drugi uzrok može biti povratna opruga u samom mjenjaču . To se isto može urediti samo je potrebna demontaža mjenjača i otvaranje istoga. Vilice ovjesa koje ste spomenuli su čelične i takve trebaju biti.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,9 D - LER GAS NESTABILAN

Datum objave: 05.07.2011 22:40:41
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić Imam Peugeot 206 1.9D. Prije nekoliko dana sam primjetio da, prilikom zakretanja volana do krajnjeg položaja lijevo i desno, da ler gas postane nekako nestabilan. To se i prije znalo dešavati ali ne tako često, sad večinom od kad su stavljene nove gume. Dal to ima kakve veze s tlakom u gumama i koji tlak u gumama preporučate?(Dimenzije guma su 185/55/15) I još me zanima što u prednjem ovjesu može dati zvuk lupkanja na neravninama na cesti? Hvala...

ODGOVOR:

Nestabilan broj okretaja na leru može nastati radi novih guma jer iste imaju veće trenje i potrebna je veća sila zakretanja . Tlak u gumama treba biti 2,4 bara na svim kotačima. Na prednjem ovjesu mogu lupati selen blokovi ovjesa, spona , balans štanga, krajnici spona.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 SDI - ZAMJENA FILTERA GORIVA

Datum objave: 05.07.2011 22:35:17
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp Meiću niste mi odgovorili na pitanje izmjene filtera goriva kod golf dizel SDI 2005 DA LI TREBA ISPUSTITI ZRAK I KAKO POŠTOVANE

ODGOVOR:

Sigurno sam odgovorio na Vaše pitanje a odgovor je glasio da u novi filter goriva napunite dizel gorivo i da isti ugradite. Nakon toga otpustite visokotlačne cijevi i nekoliko puta startate motor dok se na cijevima na pojavi gorivo. Nakon toga samo zategnete visokotlačne cijevi i upalite motor.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 2,0 DI- GREŠKA NA SUSTAVU ZA UPRAVLJANJE MOTOROM

Datum objave: 05.07.2011 22:33:24
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam OPEL ASTRU 2.0 DI G 1999.god. proizvodnje, karavan. Zadnja dva dana pali mi se lampica koja izgleda: kockica, a u sredini neka zvjezdica, a pali se kada temperatura dođe do polovice skale. Da li je to ozbiljan problem i o čemu se radi? Jer neznam od čega bi prije počela s provjerama. Unaprijed zahvaljujem, te čekam vaš brzi odgovor.

ODGOVOR:

Kontrolna lampica koju ste spomenuli se pali kada postoji greška na sustavu za upravljanje motorom ili na sustavu za regulaciju napona. Prema tome najprije se ispituje stanje akumulatora i napon koji stvara alternator. Ako je to ispravno tada je najbolje obaviti kontrolu memorije grešaka na upravljačkom računalu motora . To ujedno i najbrži način da se dođe do spoznaje o kvaru. Moguće neispravnosti su : pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, pojedini aktuatori, davači impulsa, dize, električna instalacija.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 124- ELEKTRIČNO-PNEUMATSKO CENTRALNO ZAKLJUČAVANJE

Datum objave: 05.07.2011 11:25:28
Slika
PITANJE:

Pozdrav,imam merc.124.93god, i moj problem je u centralnom zaključavanju tj, nakon što sam zamjenio malin kompresor od zraka i odslušao ga kako nabija zrak ,pokušao sam s ključem zatvoriti da vidim jeli funkcionira ali nije htjelo zatvoriti ,pa sam sjeo u nutra i pritiskao dugmiće ali kad bi pritisnuo jednog ,drugi bi se dignuo ,šta da radim i dali uopće postoji neko mjesto za ozračivanje.hvala i prvi put se javljam ,prije nego sam vam poslao poruku čitao sam dosta vaših odg.šta reći nego hvala vam šta imate vremena za ovakav vid pomoći i to još besplatno .Od srca hvala Davor.

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima električno-pneumatsko centralno zaključavanje . Sustav se sastoji od brojnih dijelova i sklopova a kompresor je samo jedan od dijelova. Potrebno je pregledati isve ostale dijelove sustava i to : ispravnost bravice vozačevih vrata, upravljački sklop-modul, elektropneumatski postavni član, elektropneumatski upravljački sklop, ispravnost ostalih bravica. Najčešći uzrok je pneumatski upravljački sklop kojega čine elektronički sklop i dvotlačna pumpa. elektronički sklop prima naredbe od upravljačkog sklopa i proslijeđuje ih pumpi . Sama pumpa može promjenom smijera rotacije stvoriti tlak ili podtlak i na taj način otvara ili zatvara bravice vrata. Sustav nije jednostavan i zato  treba ispitati stručno i pažljivo sve dijelove sustava.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI- PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 05.07.2011 11:19:30
Slika
PITANJE:

imam volkswagen golf 4 1.9 tdi(sa crvenom i)81 kw imamo problem sa palenje kad je zagreana,nije kao prvi put,kad je hladna.Nekad temperature se dize 90,a nekad ne dize temperature.Kad smo isklucili senzor za temperature auto pali ko grom,nema nikakav problem i kad je zagreana.Kad uklucis opet senzor za temperature opet teko pali kad je zagreana.Molim vas za odgovor hvala vam puno.

ODGOVOR:

Kada je motor hladan rade grijači i motor lagano pali. Kada je motor zagrijan grijači ne rade i zato motor teže pali. Uzrok radi kojega topli motor teže pali nisu grijači nego slabija kompresija motora. Kada odspojite senzor temperature grijači opet rade i kada je motor zagrijan.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS DIZEL - KAD SE POLIJE HLADNJAK DOBIJE SNAGU

Datum objave: 05.07.2011 09:14:23
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Imam Ford Focus dizel 2001 godina. Problem je po malo interesantan. Kada perem auto i kada prskam vodom u hladnjak (perem kroz crnu plastičnu rešetku sprijeda) naredna dva dana auto dobija jaču snagu, jača mi je prva i druga brzina, kao da se upali neki turbo. Isto se desi i kada dignem haubu i vodom dobro polijem hladnjak.Nakon dan ili dva, vozilo opet dolazi u staro stanje, nema neke snage kao prije. Interesantno zar ne! Ukoliko mi možete dati odgovor o čemu se radi, bio bih vam veoma zahvalan. S poštovanjem,

ODGOVOR:

Voda vjerovatno uđe u lamele intercoolera ( hladnjak stlačenog zraka ) i tada isparavanjem pospješuje intenzivnije hlađenje zraka koji ulazi u motor . Hladniji zrak ima veću masu pa je bolje punjenje cilindara i radi toga motor bolje ide. Drugog objašnjenja nemam osim kada bi mogao obaviti uvid na samom vozilu.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XANTIA 1,9 TD - ZRAK U GORIVU

Datum objave: 04.07.2011 23:49:48
Slika
PITANJE:

Poštovani!imam citroena xantiu 1.9 td 1995 godina,od filtera goriva do visokotlacne pumpe sam stavio prozirno crjevo radi problema sa palenjem mislio sam da pusta gorivo ali ne pusta,kad auto radi kroz to crijevo idu sa gorivom mejuri od zraka puno crijevo mejura,pa me zanima dali znate sto bi moglo biti sva crjeva su detaljno provjerena,kuciste filtera pregledano i nigde ne pusta gorivo..unaprijed hvala na odgovoru..

ODGOVOR:

Zrak u gorivo može ulaziti na razne načine i zato pregledajte ako ste u mogućnosti : usini dio u rezervoaru, sve cijevi za gorivo , cijevi za povrat goriva, priključci na dizama,  filter goriva i na kraju visokotlačnu pumpu . Uzrok sigurno postoji i detaljnim ispitivanjem se može pronaći uzrok.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 i. - TRZA U VOŽNJI

Datum objave: 05.07.2011 09:10:53
Slika
PITANJE:

Štovani, Slučajno sam na netu naišao na ovu stranicu (tražeći način da dobijem neki odgovor za svoj problem s autom)i pregledao sve odgovore među kojima ima nekolimo sa sličnim problemom, ali sam bio slobodan obratiti Vam se u nadi da ćete mi moći dati neki konkretan savjet. Radi se o slijedećem: imam Škodu Octaviju 1.6 , 2000.god. u koju je prije par godina ugrađen plin. Zadnjih godinu dana imam problem s radom motora. Ispočetka je motor nepravilno radio samo za kišnog vremena, ali u zadnje vrijeme to isto dešava se kada se motor zagrije ili kada se u toku vožnje ugasi pa nakon nekog vremena ponovno upali. Motor u toku vožnje sam počne gubiti snagu na nekoliko sekundi, a potom najednom "povuče" i nastavi vožnju. Dešava mu se da sam od sebe počne trzati u vožnji i pri velikim brzinama (iznad 100km/h) malo manje, ali opet prisutno, a pri manjim (gradskim, 2.-3. brzina)jako. Trzanje je do te mjere se auto ugasi ako se zakoči (bilo naglo bilo polagano kad se približavamo semaforu). Autoelektričar mi je rekao (a to sam i ja mislio) da je problem u kablovima pa ih je zamjenio, ali se problem nije riješio. Potom nam je mehaničar rekao da je problem usisna grana (pokazlo je računalo)i promjenio ju je s tim da je stavio polovnu (2005.g.) i ništa se nije promjenilo. Otišli smo drugom mehaničaru koji je (s tom polovnom usisnom granom) rekao da računalo pokazuje opet grešku na usisnoj grani i moguće lambda sondu. Ovaj mehaničar tvrdi da treba staviti novu i original pa Vas molim da mi date savjet šta napraviti jer ona ne košta malo novca i ne bih volio da opet ne rješim problem. Najbitnije je od svega što supruga vozi taj auto i dnevno pređe udaljenost od 80 do 100 km s njim i već se polako boji voziti takav auto. Bit ću Vam beskrajno zahvalan ako uspijete odgovoriti na moje pitanje. Unaprijed zahvaljujem! Saša

ODGOVOR:

Naravno da mogu dati jasan i točan odgovor na Vaše pitanje ali je to moguće tek nakon neposrednog uvida na Vašem vozilu. Ovom prilikom mogu dati opširniji odgovor i uputu što Vaši mehaničari trebaju ispitati a to su slijedeći dijelovi i sklopovi : faza motora, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, filtere, čistoću rezervoara, tlak goriva, injektore, MAP senzor, potenciometar gasa, ECT senzor, aktuator minimuma, ECT senzor, RPM senzor, senzor bregaste osovine, mjerač mase zraka, lambda sondu, EVAP ventil rezrvoara, električnu instalaciju, ECU centralu. Ako to ne mogu riješiti Vaši mehaničari , ja ću to sigurno riješiti.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA 1,3 LX - PODEŠAVANJE VENTILA

Datum objave: 05.07.2011 09:06:19
Slika
PITANJE:

Poštovani, radi se o automobilu Škoda Felicia 1.3 LX. Nakon podešavanja ventila (0.2mm) htio sam još jednom sve prekontrolirati. Primijetio sam da kada je motor u poziciji za podešavanje ventila 2. cilindra, na 4. cilindru usisni ventil ima zazor veći od 0.2mm, a maloprije sam ga podesio na 0.2mm. Ako bih vratio ventile 4. cilindra u položaj za podešavanje, veličina zazora bi bila 0.2mm. Isto se događa i na drugim cilindrima. Ventili 1. cilindra u poziciji za podešavanje, ispušni ventil 3. cilindra ima zazor veći od 0.2mm. Ventili 3. cilindra u poziciji za podešavanje, usisni ventil 1. cilindra ima zazor veći od 0.2mm. Ventili 4. cilindra u poziciji za podešavanje, ispušni ventil 2. cilindra ima zazor veći od 0.2mm. Poziciju za podešavanje sam našao tako što nađem jedan cilindar koji je na vagi, a podešavam drugi odnosno 3. cilindar na vagi podešavam 2., 1. na vagi podešavam 4., 2. na vagi podešavam 3. i 4. na vagi podešavam 1. Očekivao sam da zazor pojedinog ventila, u bilo kojem položaju bregaste osovine, ne može biti veći od onoga kojega sam podesio. Možete li prokomentirati ovo, po mome mišljenju, čudno ponašanje ventila.?

ODGOVOR:

Nemojte se previše opterećivati nepotrebni stvarima . Ako ste ventile podešavali kako ste rekli i to drugi i treći a nakon toga prvi i četvrti po sistemu kada je jedan par na vagi drugi par ventia se podešava, to ste dobro napravili. Ostale dijelove složite i upalite motor , vidjeti ćete da će dobro raditi što se ventia tiče.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - PROMIJENJENA BRTVA GLAVE, ALI ...

Datum objave: 05.07.2011 09:03:46
Slika
PITANJE:

Poštovanje,moj problem se odnosi na sljedeće: Fiat punto (jedinica) 75 SX,1.2, 1994 godina,prije 3 mjeseca zamjenjena brtva glave te se od tada pojavljuje problem u radu motora a i u povećanoj potrošnji goriva.Prilikom startanja vozila motor pali zaista ljepo,na minimumu radi super ali kod dodavanja gasa čim pređe 2000 okr./min počne jako trokirati.u vožnji se ponaša skroz promjenjivo,nekad trokiranje počne na 2000 okr./min a nekad oko 3000 okr./min.prebacivanjem u veći stupanj prenosa trokiranje nestaje pa se opet pojavi.uglavnom kad počne trokirati nemoguće ga je nastaviti voziti u isoj brzini.Crvena lampica (injektor)pali se jako često pa se gasi i tako stalno.Trokiranje je slično prekidu struje pa u vožnji počne jako cupkati.Lijepo Vas molim za savjet.Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Detaljno ste opisali sve pojedinosti . Radi svega što se događa najbolje je odmah naprarviti kontrolu mehaničkog sustava motora ( podešenost ventila, faza, kompresija , propuštanje na usisnom kolektoru ) . Nakon ovoga ispituje se sustav paljenja ( iskra na svjećicama, visokonaponski kablovi, razvodnik paljenja, senzor radilice, elektronika paljenja, bobina ) . Na kraju ostaje samo sustav ubrizgavanja goriva ( filteri, čistoća rezervoara, tlak goriva, injektori, regulator tlaka goriva, senzori na motoru, mjerač mase zraka, potenciometar gasa, električna instalacija, ECU centrala ) .

na vrh Povratak na vrh