Danas je: 13.12.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

KIA PRIDE 1,3 i. - PROBLEM PALJENJA TOPLOG MOTORA

Datum objave: 28.04.2011 10:39:46
Slika
PITANJE:

Poštovani! Vozim Kia Pride 1,3(1999. god). Imam problema s paljenjem vrućeg motora. Dok je motor hladan auto normalno pali, normalno vuče i normalno radi. Kad se ugrije isto normalno radi i normalno vuče, ali kad se vrući motor ugasi više ne želi upaliti tj treba okretati kontakt-ključ par puta da se pumpa goriva uključi i ugasi, i onda ponekad upali. Svaki put dok se čuje zvuk pumpe, benzin normalno protječe kroz granu injektora. Počistio sam pumpu benzina, promijenio filter i počistio granu injektora. Provjerio sam glavni relej kraj akumulatora i za vrijeme rada normalno drži struju. Lampica IMMO se kod davanja kontakta normalno upali i radi 2-3 sekunde prije gašenja. Dok auto radi stisnem mu malo gasa, nakratko mu oduzmem kontakt i vratim u prvobitni položaj, motor radi 1-2 sekunde i zatim se sam ugasi. Poslije toga ga više ne mogu upaliti. Nakon sat vremena hlađenja motor normalno pali i nakon desetak minuta rada kad se ugasi ponavljaju se isti simptomi. Da li postoji još kakav relej jer imam dojam da je problem u struji a ne u benzinu? Zahvaljujem!

ODGOVOR:

Problemi s paljenjem toplog motora mogu nastati radi sustava dobave goriva ili radi sustava paljenja ( prisutnost iskre na svjećicama ). Prvi i osnovni zadatak je da otkrijete što nedostaje u momentu kada motor ne može upaliti , da li je to iskra na svjećicama ili gorivo na injektorima. Ako iskre na svjećicama nema ispitajte sustav paljenja ( sve dijelove sustava ) . Ako nema goriva na injektorima ispitajte sustav goriva i to : tlak goriva, injektore, relej pumpe za gorivo, relej za napajanje ECU centrale, električnu Instalaciju od motora do ECU centrale, prisutnost napona na pumpi za gorivo, ECT senzor, MAP senzor, senzor RPM na radilici, ECU centralu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - NE UKLJUČUJE VENTILATOR

Datum objave: 28.04.2011 10:34:23
Slika
PITANJE:

imam megan.96.god. ne ukljucuje mi ventilator za hlađenje motora....a termostat je dobar......i kad ga istekam sa termostata i probam direktno spojit.....gori mi osigurac...uglavnom i ventilator je dobar..jel moguce da mi je relej izgorio i gdje se nalazi??? hvala

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogući uzroci su : električna instalacija od motora do ventilatora, motor ventilatora, kutija s osiguračima i relejima ( relej se nalazi na ili ispod kutije s osiguračima ), termoprekidač na hladnjaku .

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,2 16V - PODIVLJALI OBRTAJI

Datum objave: 28.04.2011 10:30:58
Slika
PITANJE:

Postovani gdin. Meic, Citajuci Vase besplatne savjete, odlucila sam se traziti Vasu pomoc pri dijagnosticiranju problema sa mojim Fiat Bravom 1.2 16 V, 1999. Naime, raznorazni majstori su po meni (iako sam laik za auta) samo nagadjali i uzimali novac bez da kvar otklone. Problem br. 1 je što auto teško pali, kao da nema dovoljno snage da pokrene motor pa ja dodam malo gas i onda upali? Problem br. 2 - obrtomjer jednostavno divlja, ode na vise od 4000 obrtaja u leru i tako stoji? Kada pritisnem kuplung obrtaji još više podivljaju, i moram skoro u potpunosti da pustim kuplung kako bih iole smanjila to divljanje i jako glasan rad motora? Sve ovo se desava i kada auto stoji a i u voznji??? Nedavno je bio otisao dihtung glave motora pa mi je to majstor zamijenio i glavu obrusio, i jedno vrijeme je bilo sve ok, dok ga nisam odvela majstoru da mi izvrši mehanički pregled vozila. On ga je malo startao i od tada obrtomjer divlja i ne popušta. Jako me iritira a ne znam šta sa radim. Ljubazno bih Vas molila za Vas strucni savjet. Unaprijed se zahvaljujem, Edita

ODGOVOR:

Naveli ste dva problema koji  su prisutna na Vašemu vozilu. Iste treba najprije točno dijagnosticirati a nakon toga uz Vašu suglasnost i otkloniti. Navesti ću moguće uzroke otežanog paljenja po logičnom redoslijedu : dotrajao akumulator , loše stanje elektropokretača, veliki pad napona na električnoj instalaciji . Nakon ovoga može se po potrebi ići korak dalje i pregledati : mehaničko stanje motora, stanje svjećica, stanje kablova za svjećice, stanje bobina , provjeriti tlak goriva, provjeriti stanje injektora ( mogu se čistiti ), provjeriti senzor temoerature motora, MAP senzor, aktuator minimuma, potenciometar gasa, senzor temperature zraka IAT, provjeriti sve kontakte na električnoj instalaciji od motora do ECU centrale, Provjeriti ispravnost ECU centrale. Na žalost odgovor nisam mogao dati u jednostavnijoj formi jer su i simptomi specifični. Nakon stručnog pregleda vašega vozila sigurno bih  mogao otkriti sve neispravnosti i iste otkloniti.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA C 1,6 16V - TRZA I GASI SE

Datum objave: 28.04.2011 10:25:19
Slika
PITANJE:

imam opel vectru c 1,6 16v.pri vožnji na 2000 obrtaja počne lagano trzati,prestaje trzati kad se malo rasturira.to se trzanje ponekad dogadja,većinom kad se vozi brzo pa se naglo uspori.inače auto ide odlično,potrošnja goriva normalna,oko 7 litara.ponekad se ugasi kad treba iznenada stati i onda teško upali,uz pumpanje papučice gasa ili nakon 5 min.bez problema.povremeno se pali i gasi lampica od elektronike.što bi to moglo biti.

ODGOVOR:

Vi ste dataljno opisali probleme koje imate na vašem vozilu , prema tome opisu mogu navesti sve što treba ispitati i napraviti. Ispitati treba slijedeće : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnoj grani ) , filteri, čistoća rezervoara, ispravnost injektora, ispravnost sustava paljenja ( svjećice, kablovi , bobine ), tlak goriva, aktuator minimuma, ECT senzor temperature , senzor položaja leptirastog ventila, leptirasti ventil, električna instalacija i releji, senzor radilice, senzor bregate osovine, MAP senzor, ECU centrala. Iz navedenog možete zaključiti da najprije treba obaviti dijagnostiku i ispitivanje na Vašem vozilu a nakon toga se može točno znati što je potrebno napraviti da motor opet ispravno radi.Ovakva ispitivanja i dijagnostiku radimo često i uspješno.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 2,0 HDI - UPALI SE LAMPICA STOP

Datum objave: 27.04.2011 21:30:54
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Vlasnik sam peugeota 206 (2001) 2.0 HDI (90 KS). Prije dvije godine mi se desilo nesto sto se ponovilo skoro pa sam malo zabrinut. Molio bi Vas da mi kazete da li bi trebao da budem zabrinut ili je u pitanju nesto ne tako opasno po moje auto. Naime, po paljenju automobila, nakon par minuta (dok je motor jos relativno hladan), obrtaji pocnu varirati (porastu na cca 1000 rpm), kazaljka temperature motora ode u maksimum, i kontrolna lampica "stop" se upali. To sve traje nekih 4 do 5 minuta nakon cega se sve vrati u normalu. Prilikom svega motor ne pokazuje nikakve primjetne promjene tipa gubitak snage, bucniji rad ili sl. Nakon sto zaustavim auto i ponovo ga upalim, sve se ponovi dok se jednostavno samo ne iskljuci. Na forumima sam citao da je u pitanju navodno senzor temperature motora, ali bi volio s obzirom na Vasu strucnost i ocigledno iskustvo da mi ili potvrdite da je u pitanju senzor ili da mi kazete sta bi eventualno drugo moglo prouzrokovati ove promjene. Unaprijed zahvalan.

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje nije moguće dati bez da se obavi pregled Vašega vozila i bez da se obave potrebna kontrolna testiranja pojedinih komponenata. U ovom slučaju mogu jedino navesti što je sve potrebno ispitati kako bi se otkrio kvar koji ste Vi opisali. Ispitatiti treba slijedeće : električnu instalaciju od motora do instrument ploče, pojedine senzore na motoru ( ECT, RPM, senzor bregaste osovine ) , prisutnost zraka u sustavu goriva, sustav grijača, upravljački modul grijača, EGR ventil, upravljanje EGR ventilom, senzor tlaka goriva, solenoidni ventil za tlak goriva, VT pumpa, električnu instalaciju od motora do ECU centrale,  ECU centralu .

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 2.0 16V - NEPRAVILAN RAD MOTORA

Datum objave: 27.04.2011 21:26:42
Slika
PITANJE:

Imam seat ibizu 2.0 16 v 1997 godine. Kad je motor vruć, u vožnji, kod dodavanja gasa zna dolaziti do trokiranja tj. gušenja motora. A kod paljenja motora, kad je vruć, javlja se trokiranje i izlazi crni dim iz auspuha, a obrtaji motora mi se povećaju. Koji je mogući problem?

ODGOVOR:

Prema vašem opisu moguće neispravnosti su :  sustav paljenja ( probijanje visokog napona , izostanak iskre na svjećicama ), propuštanje na usisnom kolektoru, filteri, mjerač protoka zraka, senzor tlaka u usisnoj grani, senzor temperature motora, tlak goriva, nečisti injektori, lambda sonda, senzor temperature usisanog zraka, električna instalacija, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 DITD - BLINKA LAMPICA GRIJAČA

Datum objave: 27.04.2011 21:23:40
Slika
PITANJE:

Postovanje! Posjedujem mazdu 626 Ditd 1999 god.motor 2.0 66kw. sa prijedjeni 226000 kilometara? Moj problem je sto blinka lampica od grijaca tokom voznje nekad se zna i ugasit ali vrlo rijetko?To mi se pocelo desavat kad sam jedno jutro upalio auto i slucajno pustio kvacilo dok je bio u 1 brzini? Auto inace super dobro ide i netrosi nista vise goriva nego obicno? Nakon nekoliko mjeseci jedan mi je mehanicar provjerio grijace i jedan nije radio kojeg sam zamjenio ali lampica i dalje blinka? Dali mozda nekako treba resetirat elektroniku da zaboravi tu grsku i kako? unaprijed zahvalan

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu kontrolna lampica grijača ima višestruku funkciju i pali se kada je neispravan neki od grijača, kada je neispravan upravljački modul grijača, kada je neispravna električna instalacija kod motora ( pad napona , loši kontakti ), kada visokotlačna pumpa ne radi potpuno ispravno. U ovom slučaju najprije treba pokušati resetirati upravljačko računalo ( izbrisati grešku ) . Ako rezultat izostane potrebno je provjeriti sve što sam naveo , otkriti što je neispravno i otkloniti neispravnost. Dijagnostiku i resetiranje računala možete obaviti u svakom boljem servisu. Da ste bliže rado bih Vam to napravio.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESKORT - POVEĆAN BROJ OKRETAJA

Datum objave: 27.04.2011 16:11:54
Slika
PITANJE:

imam ford escird karavan 99.g benzinac ajnšpric 1.6v. pitanje je zašto mi obrtaji u leru znaju ponekad otići do 3000 i tako znaju stajati neko vrijeme.neki mi kažu da je to ler ventil i dali se to da štelat ili moram kupit novi ventil.unaprIjed hvala.

ODGOVOR:

Povećani broj okretaja na leru može nastati radi neispravnog rada sustava ubrizgavanja ili radi mehaničkog stanja motora. U ovom slučaju točan odgovor mogu dati tek nakon pregleda Vašega vozila. Moguće neispravnosti su : propuštanje na usisnom kolektoru, potenciometar leptirastog ventila, leptirasti ventil, ECT senzor, regulator tlaka goriva, električna instalacija od motora do ECU centrale, ECU centrala. Nemojte ništa kupovati na pamet jer ćete samo napraviti trošak. Najprije treba ispitati sve što sam naveo, utvrditi što je neispravno , nakon toga po potrebi doraditi ili zamijeniti neispravan dio.

na vrh Povratak na vrh

NISSAN ALMERA 1,5 16V- TRZA I GASI SE

Datum objave: 27.04.2011 16:07:16
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim Almeru 1.5 16V 66kW, 2001. Prešao sam 100.900 km uz redovan servis bez ikakvih većih intervencija. Prije 6 mjeseci su zamjenjeni senzori na bregastoj osovini. Umjereno vozim, puno po gradu i ne na visokom broju obrtaja. Posljednjih dana imam problema: auto "trza" kod dodavanja gasa u bilo kojoj brzini, a na leru prekida i gasi se. Prije manje, sada intenzivnije. Sumnjam na nekvalitetno gorivo, a da li u odnosu na prijeđenu kilometražu može biti neki ozbiljniji kvar. Molim za Vaše stručno mišljenje o aditivima za pročišćavanje koji se ubacuju u benzin (npr. za dizne, katalizator). Zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Nije za očekivati neki veći kvar jer je vozilo i motor zavidne kvalitete. U ovom slučaju najprije provjerite slijedeće : filtere, čistoću rezervoara, svjećice , visokonaponske kablove, bobinu . Nakon toga po potrebi provjerite injektore, MAP senzor, potenciometar gasa, EGR ventil,  Po pitanju adtiva nemojte očekivati čuda jer to nije realno. Ipak iste možete upotrebiti a rezultat ćete vidjeti vrlo brzo.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H - ULJE ZA MJENJAČ

Datum objave: 27.04.2011 16:00:55
Slika
PITANJE:

možete mi odgovorit na pitanje koje ulje ide u mjenjač astre h 1.7 cdti i na koliko se mijenja?U servisu ovlaštenom za opel su rekli da nije predviđeno održavanje mjenjača u što ja ne vjerujem.Unaprijed hvala.POZDRAV

ODGOVOR:

U mjenjač Vašega vozila treba stavljati ulje No. 93 165 290 ( najbolje originalno ) . Radi Vašeg interesa isto mijenjajte svakih 60.000 km ili svake dvije godine.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - NEISPRAVAN SUSTAV ELEKTRONSKOG UBRIZGAVANJA GORIVA

Datum objave: 27.04.2011 15:58:32
Slika
PITANJE:

Imam fiat punto 95 god.to je sprting linija ima ugraden 1,6L 90ks kad se motor ugrije pali se crvena diza auto ne mjenja karakteristike rada imam i diagnostiku koju spojim pokazuje senzor cirkulacije sonde gdje se to nalazi gledo sam u auto dati nemogu to nigdje nac?dali je to neki rele ili sta?puno hvala

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu neispravan je sustav elektronskog ubrizgavanja goriva a moguće neispravnosti su  : filteri, tlak goriva, nečisti injektori, MAP senzor, mjerač mase zraka, senzor temperature motora, senzor temperature zraka, potenciometar gasa, lambda sonda , ostali dijelovi sustava paljenja.  Senzor cirkulacije sonda kako ste Vi to naveli ne postoji . Vi vjerovatno mislite na lambda sondu. Ista se nalazi na ispušnom sustavu i to neposredno ispod ispušnog kolektora ili ispred katalizatora ( vrlo lako je uočljiva ).

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 2,1 TD - AUTORADIO

Datum objave: 27.04.2011 15:54:23
Slika
PITANJE:

Poštovani, Kupio sam Pežo 406 1996. god 80 kW 2.1 TD. Problem je slijedeći neko je zamjenio originalni kasetofon i ubacio CD. Ne radi mi mali kompijuterčić iznad koji je izgleda povezan sa kastofonom. Moje pitanje je da li je stvarno moguće da kastofon to pokreće ili mi jednostavno nešto sa strujom nije u redu. Hvala unaprijed Mladen

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogu dati nakon pregleda Vašega vozila. U ovom slučaju postoji mogućnost da ugrađeni radio kazetofon nije kompatibilan s elektronikom Vašega vozila. Isto tako može biti neispravna električna instalacija ili sam kompjutor koji ste Vi spomenuli.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - NE PRIMA GAS

Datum objave: 27.04.2011 15:48:51
Slika
PITANJE:

imam ford fokus 1.8 tdci 2002 god ...85 kw....imam problem,mozda mi mozete pomoci...nakon nekoliko min.gradske voznje narandzasta lampica grijaca se upali...motor normalno radi...ali ne prima gas...kada auto ugasis i ponovo upalis on se normalno ponasa...hvala vam unapred na pomoci....

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu neispravno može biti : senzor pedale gasa, regulacioni ventil turbine , elektronski sustav za upravljanje turbinom, MAP senzor, EGR ventil, senzor tlaka goriva, solenoidni ventilza kontrolu tlaka goriva, visokotlačna pumpa, upravljačko računalo motora. Točan odgovor na Vaše pitanje mogao bih dati nakon dijagnostike motora i ispitivanja navedenih komponenata.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 27.04.2011 15:46:54
Slika
PITANJE:

Dobro vece ,htio bi da pitam jedno pitanje pa mi treba savjet? Imam seat ibizu godina 1986 pa imam problema sa pajenjem nece da upali do cega moze biti problem ili kvar Hvala....

ODGOVOR:

Provjerite ima li iskre na svjećicama  Ako iskre nema , provjerite kablove, razvodnik paljenja, elektroniku paljenja. Ako iskre ima a motor ne pali, provjerite ima li goriva u karburatoru . Ako goriva nema provjerite pumpu za gorivo, cijevi dovoda goriva, rezervoar. Ako goriva ima provjerite mehaničko stanje motora ( faza, kompresija ).

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - WEBER KARBURATOR

Datum objave: 26.04.2011 19:12:20
Slika
PITANJE:

veliki pozdrav. Imam jedno pitanje u vezi karburatora,u pitanju je veber dvogrli 3032 a problem je sto ne znam gdje da povežem žicu i za sto služi točno, nalazi se na zadnjoj strani ispod gasa.. unaprijed hvala...

ODGOVOR:

Elaktrični vod koji vidite može služiti ukoliko rasplinjač ( karburator ) ima električnu ler dizu. U drugom slučaju ta žica može biti u funkciji čoka ili kao minus ( masa ) rasplinjača . Neće biti problema ako istu nigdje ne spojite .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - TERMOPREKIDAČ

Datum objave: 26.04.2011 18:02:22
Slika
PITANJE:

pozdrav za gosn Meica Ako sam zamijenijo termostat kako ste me savjetovali ranije i nisam mogao naci vrijednost od 84st celz nego sam ugradio od 82st celz Koju vrijednost temperature da kupim novi termodavac koji ukljucuje ventilator hladnjaka radi se o golf 2 1.3 SRETNE USKRSNJE PRAZNIKE PORODICI MEIC I SVIM KORISNICIMA OVOG SAJTA

ODGOVOR:

Bilo koji termoprekidač će biti dobar. Ako možete birati izaberite onaj koji ukopčava ventilator na 94°C  . Hvala na čestitkama.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT FSI - DODAVANJE GASA

Datum objave: 26.04.2011 17:57:17
Slika
PITANJE:

Poštovani imam passata FSI 2007 god. i imam problema sa dodavanjem gasa. na servisu su mi rekli da je pumpa goriva na motoru. Moj auto ide najviše do 90 km/h i veće brzine nemože razviti. Molim  Vas da li je moguće da je ova pumpa otišla ili je posrijedi nešto durgo vezano za nju. hvala unaprijed

ODGOVOR:

Motor može ostati bez snage radi mnogobrojnih neispravnosti a jedna od neispravnosti je i pumpa za gorivo.  Navesti ću još neke moguće faktore koji mogu biti uzrok slabe snage motora a to su : filteri, senzor pedale gasa sustav paljenja, nečist rezervoar za gorivo, regulator tlaka goriva, senzor tlaka goriva, MAP senzor, IAT senzor, senzor kisika, senzor položaja leptirastog ventila, injaktori, kontrolna jedinica leptirastog ventila, senzor detonacija, senzor radilice, električna instalacija, ECU centrala. Kao što vidite ima puno stvari koje mogu utjecati na snagu motora. Ukoliko ne vjerujete Vašem serviseru zatražite mišljenje drugog servisa u kojega imate povjerenje.

na vrh Povratak na vrh

NISSAN ALMERA - ET OZNAKA NA GUMAMA

Datum objave: 22.04.2011 08:32:29
Slika
PITANJE:

Poštovanje vozim nissan almeru 1.4 75 ks iz 1997 godine. da li mogu montirati al.felgu 7j 15-ET37 sa gumama 185/60/15 a da ne oštetim nešto na autu? kolika je tolerancija u ET broju, mislim dozvoljena? trenutno je na autu 175/65/14 ET 40 hvala na odgovoru!

ODGOVOR:

Možete ugraditi navedene gume i felge ET će odgovarati. Gume koje ste spomenuli biti će 2 cm veće u promjeru. Kada bi na istu felgu ugradili gumu 185/55-15" onda bi promjer bio isti.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,4 16V- NIZAK BROJ OKRETAJA NA LERU

Datum objave: 22.04.2011 08:28:55
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću,u pitanju je renault scenic 1.4 16v 2002g.Problem je u ler gasu-čini mi se da je nizak 400-500 obrtaja,pored toga on šeta 600 do 400.Bio sam u servisu odradjena je dijagnostika koja je pokazala da je sve u redu i da nema nikakvog kvara.Majstor mi je predložio da ispere benziske dize.Samo da naglasim da auto redovno servisiram u ovlaštenom servisu. PUNO POZDRAVA I HVALA NA OVAKVOM SAJTU. S POŠTOVANJEM.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu broj okretaja na leru može biti prenizak radi slijedećih neispravnosti :  ECT senzor temperature motora,  senzor tlaka zraka u usisnom kolektoru, aktuator minimuma, senzor položaja leptirastog ventila, električna instalacija od motora do upravljačke centrale, ECU upravljačka centrala. Stručnim ispitivanjem navedenih komponenata sigurno se može utvrditi što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

LANCIA KAPPA - TEST AMORTIZERA

Datum objave: 22.04.2011 08:24:43
Slika
PITANJE:

Dobar gospodine Meić. Kupio sam Lanciu Kappa 2.0 16V turbo SW i sad me zanima na koliko se kilometara mijenjaju zadnji amortizeri pošto sam se malo raspitao i mogu samo kupiti original amortizere jer imaju neku elektronsko podešavanje. A cijena im je 1700 kuna po komadu i kako se može provijeriti dali su još u redu.

ODGOVOR:

Amortizeri općenito pa tako i zadnji amortizeri mijenjau se tek kada za to postoji potreba. To znači kada se zaključi da isti ne funkcioniraju više na zadovoljavajući način. Učinak amortizera se može ispitati na uređaju za testiranje ovjesa ili u probnoj vožnji. Test amortizera u vožnji mogu za Vas obaviti besplatno ako koji put budete u blizini.

na vrh Povratak na vrh