Danas je: 23.07.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FORD MONDEO 2,0 TDCI - DPF FILTER

Datum objave: 26.06.2011 08:44:19
Slika
PITANJE:

Gospodine Meiću Molim Vas da Vašim savjetom odnosno odgovorom mi pomognete da znam šta mi je radit.Naime radi se o sljedećem: Posjedujem Ford Mondea 2.0 TDCi iz 2006 godine po standardu EURO 4.Moj auto je imao konstantan problem sa DPF .Kada se potpuno zapušio,nažalost poslušao sam ljude sa raznih foruma da je najbolje da fizički uklonim taj filter a oni će to riješit softverski.Ja se zaleteo ,zbog visoke cijene DPF kod ovlaštenog servisa (2500 Eura),uklonio filter ali ljudi me zavlače da mogu softverski riješit isključenje filtera, napominjem da je elektronika Delphy,nekakvim simuliranjem pritisaka.Auto je bilo kod jednog takvog dijagnostičara 3 dana i nije uspio riješit problem.Ja mislim da nemože to riješit .Pa Vas molim da mi date savjet šta da radim i da prekinem ovu agoniju . Dali se može isključiti DPF da ne pokazuje grešku ili moram kupiti DPF. I još jedno pitanje pošto mi je ventilator hlađenja stradao da li se elektronika može posebno ugradit na ventilatoru ili to mora ići u komletu? Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Praksa je pokazala da su uvijek najskuplja polovična riješenje ili improvizacije .  Pravo kvalitetno rješenje se u prvi mah čini skuplje ali u konačnici i kroz dugi vremenski period to je sigurno bolje i jeftinije.  Ako je neophodna zamjena DPF filtera zamijenite ga ali prije toga zatražite još jedno mišljenje stručnjaka . Na taj način ćete saznati da li je stvrno uzrok navedeni filter . Nakon toga provjerite i cijenu filtera na više mijesta jer mi se čini previsokom . Elektronika ventilatora se može posebno naručiti i mijenjati bez da se mijenja ventilator.

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO LANOS 1,5 i. - GUTA GORIVO

Datum objave: 26.06.2011 08:46:46
Slika
PITANJE:

Pre godinu dana sam uzeo lanos 1500 sa pregjenih 140000 km. Motor radi super, voznja nemam reci,ali trosi kroz grad 12,5 - 14 ana otvorenom putu manje. Mehanicar mi je rekao da je jedini spas ugradnja plina, druge nema ili da ga prodam. Kaze da je kod svih daewoo potrosnja velika , napominjem da sem toga problema voznja je izvanredna. Prosto kao da guta gorivo, samo da odem do grada 4 - 5 km. skazalka se spusti za 1 - 2 mm. ocajan sam , ima li nade ili je istina sto mi moj mehanicar kaze. Sve sam promenio - filtere, ulje, auspuh, svekice ali promene je bilo malo. Pozdrav .

ODGOVOR:

Potrošnja goriva u gradskoj vožnji treba biti oko 8,5  l/100km a na otvorenoj cesti oko 6, 5 l/100km. Ako to nije tako uzrok je sustav za elektronsko ubrizgavanje goriva , sustav za stvaranje iskre na svjećicama , mehanički sustav motora ( faza, kompresija , predpaljenje ) . Najbolje bi bilo da u kvalitetnom servisu obavite kompletan dijagnostički pregled vozila i da nakon toga obavite potreban  popravak i zamjenu neispravnih dijelova . Uzroci povećane potrošnje goriva sigurno postoje , potrebno ih je najprije otkriti a nakon toga otkloniti.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - NE PALI SE KOMPRESOR KLIME

Datum objave: 26.06.2011 08:39:46
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam problem sa klimom, u pitanju je golf 4 1.9 tdi 98g. Nece da upali kompresor klime, Dijagnostika ne vidi klimu,klima puna freona, kada se kompresor spoji direktno radi, relej ispravan, inace klima je automatska

ODGOVOR:

Nikakva dijagnostuka ne može vidjeti nikave detalje ni pojedine dijelove klima uređaja ali to može sigurno vidjeti stručna osoba koja se bavi Vašim vozilom. Na sustavu klime bi trebao ispitati slijedeće :  gornji tlak i donji tlak u sustavu klima uređaja, tlačnu sklopku ( presostat ) , ekspanzioni ventil, električnu instalaciju od kompresora do upravljačkog računala klima uređaja, upravljačko računalo klima uređaja.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - ČUDNI ZVUKOVI

Datum objave: 26.06.2011 08:36:56
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, molim vas pomoć oko problema koji imam sa golfom tdi 66KW, 2006. (100t km). Pri uključenom klima uređaju povremeno se javljaju čudni zvukovi slični zujanju i to s lijeve strane vozila, bliže vozaču. Rečeno zujanje čak osjetim i na volanu u vidu laganih vibracija. Zvuk traje nekoliko sekundi i onda prestane da bi se u nepravilnim razmacima pojavljivao dok radi klima uređaj. Kada je uređaj isključen nikakvo se zujanje ne čuje niti se vibracije osjete na volanu. Uređaj je servisiran prije 2 godine i bezprijekorno hladi. Za usporedbu vozio sam poznanikov golf istog godišta ali kod njega rečenih zvukova nema. Molim vas na što bi trebao obratiti pozornost hvala na vašoj nesebičnoj pomoći pozdrav

ODGOVOR:

Zvuk koji ste opisali može nastati na nekoliko načina i to radi slijedećih komponenata : pogonski remen kompresora klime, pogonska remenica kompresora, neki od releja koji su u funkciji klima uređaja, vibracije koje se stvaraju radi rada kompresora, ventilator na hladnjaku, ostali netipični uzroci. Neposrednim uvidom na vozilu prateći opisani zvuk može se točno doći do izvora koji generira zvuk koji ste opisali.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 TURBO - SIGNAL ZA ULJE

Datum objave: 26.06.2011 08:34:13
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine molim vas za Vaš savjet sta mi je raditi,posjedujem audi a4 turbo 1998 god 110 kw i problem je u sledećem: prije par sedmica zamjenio sam spaner i lanac te uradio reparaciju turbine i ista je postavljena po svim pravilima i auto je za neprepoznati po snazi međutim na malim obrtajima motora upali mi se signal za ulje.Ulje je redovno zamjenjeno zajedno sa filterima,pritisak ulja je ok i nije do uljne pumpe,zamjenio sam senzor ulja(kruškicu)i u tom momentu je bilo sve ok međutim nakon pređenih 10 km opet se upali signal za ulje. Šta da radim dali da zamjenim ponovo ulje i stavim neko kvalitetnije (bilo je 10X40 polu sinteticko)te izaperem karter i kompletan sustav. Unaprijed ZAHVALJUJEM...

ODGOVOR:

Ako Vaše vozilo ( niste naveli oznaku motora )  ima dva indikatora za ulje , potrebno je najprije ispitati njihovu ispravnost.  Najbitnije je da tlak  ulje na minimumu bude veći od 1 bara  a kod povećanog broja okretaja ( 2.000 o/min ) treba biti veći od 3 bara . Ako je to tako onda nema potrebe otvarati motor . Česti uzrok je filter za ulje . Na kraju kao uzrok mogu još spomenuti i električnu instalaciju  ali je to rijetki slučaj.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 TD - DA LI TROŠI PREVIŠE ULJA

Datum objave: 27.06.2011 10:20:07
Slika
PITANJE:

pozdrav . imam astru f cc 1.7 d , auto u prosjeku potrosi 0.5l ulja na kilometrazu od 2500 do 3000 km , auto je 1994 god. zanima me koliko je to lose ne trosi antifriz. ali daje dosta crnog dima , pa ako uzmem u obzir da trosi 0.5 litara ulja na gore navedenu kilometrazu da li je taj dim zbog potosnje ulja ili je u pitanju bosch puma ili je potreman remopnt motora. hvala !!!!

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli još uvijek je u granicama normale.  Crni dim ne nastaje radi te iste potrošnje ulja nego radi drugih faktora a to su : dotrajale dize, nečisti ( suženi ) usisni kanali u glavi motora, tlačne cijevi turbine, lošiji učinak turbine ( istrošeje ), djelomično začepljen ispušni sustav, EGR ventil, regulator količine goriva.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT - NE VERGLA DOBRO

Datum objave: 26.06.2011 08:27:09
Slika
PITANJE:

prije svega dobar dan... imam pitanje u vezi forda escorta benzinca 83 godiste... sumnjao sam na anleser kad vergla preskace zamjneo sam i anleser akumulaotr nikako nece da fino vergla? pa sad sumnjam na razvodnu kapu dal to moze da utice na paljenje jer na kablovima malo kao da gubi struju...? kad se ohlade nece da okrene kako treba da upali? dok je vruc ide.. ako moze odgovor da pokusamo... hvala!

ODGOVOR:

Ako je akumulator potpuno ispravan ( kapacitet iznad 60% ) i ako je elektropokretač potpuno ispravan tada prilikom startanja u svim uvjetima ( toplo, hladno ) elektropokretač okreće radilicu s najmanje 120 o/min . U tim uvjetima motor brzo i lagano pali . Provjerite još jednom ( ali uz pomoć instrumenata i tehničkog znanja )  ispravnost : akumulatora, elektropokretača, električne instalacije, kontakt brave .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 DIZEL 1996. - UPALI SE EPC

Datum objave: 26.06.2011 08:24:12
Slika
PITANJE:

Bok Posjedujem Mercedes C220 Dizel,automatik 1996god.Pri dužim vožnjama to jest kada se motor više zagrije(radna temperatura oko 90 stepeni C)kad izgasim motor i ponovo upalim upali mi se lampica EPC i tada jedva vozim brzina 60-70 na sat. Kada saćekam oko pola sat to jest kad temperatura spane na 60-70 stepeni mogu ponovo upaliti i lapica tada se neće upaliti i normalno auto ide.Inače kad ga tako upalim mogu voziti beskonačno bez ikakvih problema samo da ga ne gasim.Kad ga Ugasim tad su muke stani sat vremena i opet nema problema.Prije 1 godinu sam mjenjao Lukasovu pumpu i prešao sa njom 20000km.Još nikome nisam vozio auto radi ovoga kvara.Nadam se da če te mi pomoći vašim savjetom. Unaprijed Vam se zahvaljujem

ODGOVOR:

 

Kada se upali kontrolna lampica EPC ( Electronic Power Control ) sigurno postoji problem u upravljačkom modulu visokotlačne pumpe ili u komunikaciji između pumpe i upravljačkog računala motora . Dijagnostikom na vozilu se može otkriti stvarni kvar odnosno uzrok. Dijagnostiku je najbolje raditi kada motor nema snage i kada svijetli EPC .

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,6 16V - GREŠKA SE STALNO PONAVLJA

Datum objave: 26.06.2011 08:09:04
Slika
PITANJE:

imam Fiat stilo 1.6 16v....pojavljuje se greška na bord compiuteru engine failure.. pojavi se većinom kad je hladno vrijeme dok se ne zagrije......i tada slabo prima gas......na dijagnostici je rečeno da su dizne 3 i 4.....međutim zamjenjene su odnosno pročiščene, međutim opet se javlja.....rađena ponovo dijagnostika..opet 3 i 4 dizna...e neznam mastor kaže da su sve dizne čiščene i da je nemoguče da je vratio 3 i 4 diznu na isto mjesto .....bombine zamjenjene nove....DA LI JE DO DIZNI DA KUPUJEM NOVE ILI MOŽE BITI I DO KAKVIH KABLOVA OKO TE 3 I 4 DIZNE....JER SE GREŠKA PONOVO POJAVLJUJE ,slabije jer je toplo vrijeme ali pojavi se....e sad mastor kaže da je do bord compiutera......a baš mi se ne daju pare za novi bord...jer se bojim da ću bezveze dati pare....pozzzz

ODGOVOR:

Kada se obavi kompjutorsaka dijagnostika motora tada se otkrivene greške trebaju provjeriti i drugim načinom a to je pojedinačno ispitivanje . Injektori mogu biti ispravni iako isti ne rade kada su na motoru. Injektorima upravlja upravljačko računalo motora ( a ne board computer ) .  Zato treba najprije ispitati električnu instalaciju od injektora do upravljačkog računala motora.  Na kraju želim reći da Vi ne trebate ništa kupovati unaprijed na bazi neprovjerenih pretpostavki . Svaki ozbiljan servis će najprije više puta provjeriti da li je neki dio ili sklop neispravan i tek onda će predložiti zamjenu .

na vrh Povratak na vrh

SMART - PROBLEM SA BRZINAMA

Datum objave: 25.06.2011 22:17:09
Slika
PITANJE:

Poštovan, Imam smart fortwo 2000g,600cm3, motor radi savršeno šta se svega tiče jedini probem je to šta dok je motor hladan i dok se ne zagrije neće da prebaci sa 1 u 2 brzinu treba mu dosta vremena i vrti se na 4000okretaja ali ne želi prebacit jedino ako ja to napravim sam ručno kad se zagrije nakon par minutica vožne onda se super zavrti do 2000 i prebaci u 2 dali je to kod njih normalno? Unaprijed se puno puno zahvaljujem

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu ne smatram da se radi o nećemu ozbiljnijem  na automatskom mjenjaču . Prvi korak bi bio da se pregledaju i očiste svi električni konektori i kontakti mjenjača ( moguć pad napona radi nečistoće ili oksidiranja nekog od kontakata ) .  Ukoliko i nakon toga ne bi bilo poboljšanja trebalo bi raditi dijagnostiku mjenjača .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C220 CDI - DOVOD GORIVA

Datum objave: 25.06.2011 22:10:48
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Mercedesa C220 CDI Sportcoupe (2002.g.) i imam problema s dovodom goriva. Točnije, čim kazaljka za gorivo ode ispod 1/4 rezervoara, auto se ugasi te mu putno računalo signalizira da je ostao bez goriva, iako kazaljka, ali i putno računalo pokazuju da je ostalo oko 150km za prijeći. Gospoda u Eurolineu su mi rekli da moram mijenjati kompletan rezervoar tj. sve što je povezano s gorivom, iako ja sumnjam da je kvar puno banalniji. Zanima me Vaše cijenjeno mišljenje te se ubrzo nadam odgovoru. Lijep Pozdrav.

ODGOVOR:

Rezervoar može biti uzrok ako je isti deformiran i ako ta deformacija ometa ispravan rad pokazivača goriva i dobavne pumpe u rezervoaru. Takav slučaj je vrlo rijedak i zato treba najprije sumnjati u sklop pokazivača goriva s dobavnom pumpom . Rezervoar treba ostaviti kao krajnju moguću smetnju.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - KADA JE GORIVO PRI KRAJU, CUPKA U ZAVOJIMA

Datum objave: 25.06.2011 22:06:28
Slika
PITANJE:

imam punto 98 god. i stalno mi se palilampica neznan kako izgleda al se nalazi kod lampica za ulje i akumulatora pa me jako zanima šta to znači jer niko mi nezna točno reč. a i još nešto kad mi je gorivo prikraju stalno cupka u zavojima tako radi kad natočim 100 kn goriva. uvik moran točit 200 kn da to ne radi. molim vas odgovorite mi da znan.

ODGOVOR:

Prema Vašemu nepreciznom opisu može se paliti lampica za kontrolu rada motora ( sustav ubrizgavanja goriva ili sustav paljenja ) .  Motor loše radi s malom količinom goriva jer je nečist rezervoar . U ovom slučaju potrebno je obaviti dijagnostiku motora i očistiti rezervoar .  Nakon dijagnostike motora točno bih Vam naveo sve neispravnosti kao i cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh

VW JETTA 1,6 TD - STEZANJE GLAVE

Datum objave: 25.06.2011 17:02:32
Slika
PITANJE:

Poštovani na VV Jetta TD 88 god. koliko KP glava , bregasta, klipnjače ? S poštovanjem!

ODGOVOR:

Vijci glave motorase zatežu : 40 Nm, 60 Nm, +180° ,  zagrijati motor na 50°C ,  +90° . Nakon 1.000 km zategnuti još +90° . Ležajevi klipnjača :  ako je vijak klipnjače oblika A isti se zateže 50 Nm . Ako je vijak obloka B isti se zateže : 30 Nm +180° .  Remenica bregaste osovine se zateže na 75 Nm .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI, PD 74 KW - KADA SE SKVASI TEŠKO PALI

Datum objave: 25.06.2011 17:00:37
Slika
PITANJE:

Postovani! Ovom prilikom vam se unaprijed zahvaljujem na besplatnim savjetima. Imam jedan problem sa Golfom, naime radi se o Golfu iz 2003 godine sa motorom 1.9 TDI pumpa brizgaljka sa 74 KW. Auto normalno pali ali kada se pokvasi vodom tj. opere ili padne kisa tesko pali. Auto vergla neko vrijeme bez ikakvih znakova da će upaliti i onda odjednom upali. Vozio sam ga u nekoliko servisa ovde kod nas ali nista, uvijek isti problem. Jos da napomenem da su motorni kompjuter posipali sa kantom vode ali auto upali odmah. Unaprijed zahvalan

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok treba tražiti na električnom i na elektronskom sustavu motora.  To znači da treba obaviti ispitivanje : električne instalacije ( utjecaj vlage i spoj s masom ) , senzori motora ( pojedinačno ispitivanje dok motor ne može upaliti ) , ploča s osiguračima i relejima, pojedini konektori električne instalacije, glavni relej za napajanje ECU centrale. Ispitivanje je najbolje raditi u momentu kada motor ne može upaliti.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - DALJINSKO ZAKLJUČAVANJE

Datum objave: 25.06.2011 16:54:43
Slika
PITANJE:

Poštovani, najprije pohvale Vašoj stranici,ovo je nešto što zaista treba. Imam Citroen Xsaru 1,4 2000g.Imam problem sa daljinksim zaključavanjem.Naime,baterija mi se potrošila i duže vremena je nisam mogao pronaći.Nakon što sam je konačno pribavio sada ne mogu reaktivirati ključ prema uputama iz knjižice vozila(staviti ključ u bravu te držati pritisnuto bilo koje dugme dok se ne aktivira funkcija).Vjerovatno zbog toga što dulje vrijeme nije bilo baterije u ključu.Posjedujem karticu koju sam dobio pri kupnji koja ima na sebi kod i oznaku ključa.Kako ću je upotrijebiti da bi aktivirao daljinsko zaključavanje? Hvala

ODGOVOR:

Ako ne možete aktivirati ključ za daljinsko zaključavanje prema uputama proizvođača koje ste naveli uzrok može biti sam ključ ili upravljačka jedinica daljinskog. Problem ćete riješiti u servisu. Tamo će se obaviti ponovo kodiranje ključa a po potrebi i dijagnostiku sustava daljinskog zaključavanja.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN SAXO 1,5 D 2002. - ZRAK U SUSTAVU GORIVA

Datum objave: 25.06.2011 16:52:12
Slika
PITANJE:

Poštovani imam Citroen Saxo 1.5 D - 2002 godina imam problema sa zrakom u sustavu goriva. U servisu su mi ugradili filter za gorivo posebno jer je na kućištu originala puštao naftu, međutim neko vrijeme je radio dobro sada više neće nikako da upali. Senzor za ulje mi pokazuje malo da ima ulja, malo da nema ulja pa neko vrijeme opet da fali ulja uvijek drugačije da li on može utjecati na paljenje ili je neka druga greška. Gdje se nalazi taj indikator ulja? Kada napumpam sa ručnom pumpom oko visokotlačne pumpe se čuje pištanje što bi to moglo biti? Prešao je 107000 km dali je potrebno mijenjati remen pogona i pumpu za vodu što su mi rekli u servisu.

ODGOVOR:

Ako u sustavu goriva ima zraka motor uvijek teško pali. Kada se to otkloni sve će opet biti dobro. Moguća mjesta na koja ulazi zrak su cijevi dovoda goriva, filter goriva, komanda pokazivača u rezervoaru, visokotlačna pumpa. Točan nivo ulja možete uvijek izmjeriti pomoću šipke ze ulje. Senzor za nivo ulja se nalazi na prednjoj strani motora u neposrednoj blizini kartera. Zupčasti remen , natezač, klizač i pumpa za vodu mijenjaju se svakih 130.000 km ili svakih 10 godina. To može biti i ranije ako situacija i stanje razvodnog mehanizma to zahtijeva.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,3 i. 98 KW, 1993. - KAKO GA UBACITI U FAZU

Datum objave: 25.06.2011 16:49:09
Slika
PITANJE:

lijep pozdrav vozim audi 100 2,3 98 kw 93 godina i zanima kako auto ubacit u fazu tjest razvodnik na koliko se stupnje podesaje na zamajcu.

ODGOVOR:

Oznake faze i namještanje razvodnika paljenja je lakše pokazati praktično nego opisati riječima. Najprije se namjesti oznaka na radilici i to na zamašnjaku tako da se oznaka nula poklopi s crticom na kućištu mjenjača. Nakon toga se namjesti oznaka na bregastoj osovini i to tako da se oznaka na remenici zupčastog remena poklopi s oznakom na glavi motora . Na kraju ostaje samo razvodnik paljenja koji se namjesti točno tako da je prvi cilindar na paljenju . Na kraju treba samo podesiti početno predpaljenje koje iznosi 15°/720 o/min.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 2,0 HDI - NEĆE DA UPALI KLIMU

Datum objave: 24.06.2011 22:44:09
Slika
PITANJE:

ovako imam pezo 406 hdi 90ks problem sa klimom mi je nastao ima pritiska u sistemu i freona medjutim nece da upali klimu da startuje kompresor menjan presostat ,nece ni tada bio na dijagnostici ,nema gresaka , najbitnije ne dolazi struja na kompresor , a na kompjuteru ispisuje da je klima upaljena ili ugasena , radi se o klimatroniku pomozite mi bio kod 3 ili 4 majstora

ODGOVOR:

U ovom slučaju svakako treba krenuti logičnim redoslijedom . Najprije treba provjeriti količinu plina u sustavu klime i po potrebi dopuniti plin. Istovremeno kada se kontrolira količina plina obavljaju se i druge kontrolne radnje i provjere i to slijedećih dijelova : dehidrator, ekspanzioni ventil, kondenzator, tlačne cijevi, isparivač . Ako je sve od navedenog ispravno, kada se napuni rashlani plin sustav treba raditi . Ako sustav i dalje ne radi mogući uzroci su : električna instalacija , upravljačko računalo klima uređaja. elektromagnetska remenica, kompresor.  Po potrebi potzražite kvalitetniji servis koji može obaviti bilo koji popravak klima uređaja .

na vrh Povratak na vrh

CHRISLER STRATUS - BLOKADA MOTORA

Datum objave: 23.06.2011 23:48:11
Slika
PITANJE:

pozdrav. zanima me za chrysler stratus kako maknuti blokadu motora jer mi je daljinski otišao? auto zapali pa se ugasi nakon par sekundi. hvala unaprijed

ODGOVOR:

Blokada motora je elektronski sustav za zaštitu od krađe. Postoje samo dva načina kako doći do rješenja , prvi način je popraviti odnosno zamijeniti dio koji je neispravan a to mogu biti : imobilajzer ,  transponder u samom ključu, električna instalacija do kompjutora motora. Drugi način je da se dekodira upravljačko računalo motora i tada vozilo ostaje bez zaštite ali može normalno paliti.

na vrh Povratak na vrh

BMW E30 318 i - INERCIONI PREKIDAČ

Datum objave: 23.06.2011 23:44:40
Slika
PITANJE:

Imam BMW 318ti compact 97.godište,spuštao sam se s rubnika i auto je udario ispod prednjeg lijevog kotača i ugasio se.Nakon toga ga više ne mogu upaliti,sve lampice rade kako treba i vergla ali neće da upali,mislim da mi je iskočio sigurnosni prekidač i prekinuo mi dovod goriva i struje,gdje se nalazi taj prekidač na autu i kako da ga vratim. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Prekidač za zatvaranje goriva ( inercioni prekidač ) može se nalaziti na tri mjesta i to : u prostoru motora desno, u prtljažniku ispod zaštitne obloge, ispod sjedala suvozača. Uz to pregledajte i cijevi dovoda goriva ispod vozila.

na vrh Povratak na vrh