Danas je: 29.08.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - INERCIONI PREKIDAČ

Datum objave: 27.06.2011 23:44:51
Slika
PITANJE:

pozzzzz,, Imao sam saobracajnu nezgodu,i prilikom udesa iskocio mi je erbejg... limariju sam popravio a auto nece da upali,,vergla ali nista.. nedovoljno baca gorivo..jer kad na usisnu granu uspem start sprej on upali,pa me interesuje da li postoji neki prekidac koji se mora aktivirati poslje udesa.. auto je Renault Laguna 2003god 1.9dci 88kw.. hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu postoji inercioni prekidač za zatvaranje dovoda goriva. Isti ima karakterističan oblik a može se nalaziti u prostoru motora, ispod vozačkog sjedala ili u prtljažniku. Kada pronađete prekidač potrebno ga je samo stisnuti s vrha prema dolje.

na vrh Povratak na vrh

GOLF IV 1,9 TDI - ZRAČNOST NA VOLANU

Datum objave: 27.06.2011 23:43:07
Slika
PITANJE:

imam golfa IV,1,9 TDI,2002. godište,prilikom vožnje kao i kad vozilo miruje,kada mrdam volan lijevo desno osjetim malo prazan hod.Skrajnice,ramena kugle,geometrija je uredna,majstor kaže da je i letva uredna,šta bi onda moglo biti. unaprijed hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Zračnost na volanu koju ste primjetili može nastati između osovine volana i osovine pužnog nazubljenja. Isto tako to može biti na križu osovine volana u kabini.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 CDI - METALNE STRUGOTINE U ULJU

Datum objave: 27.06.2011 23:40:46
Slika
PITANJE:

Hvala puno na odgovoru za crni dim, veoma nezgodan problem kod mercedesa jer vidim da ima mnogo slicnih pitanja. Interesuje me koliko litara ulja ide u mijenjec mercedes c-200cdi 2003god. automatik. Posto mi je majstor nasuo samo 4litre a to mi se cini malo??? I zasto je u starom ulju bilo spene(skroz malih komadica)?

ODGOVOR:

U automatski mjenjač Vašeg avozila ide 5,5 litara ulja ali se ulje ne može u potpunosti ispustiti jer dio ulja ostaje u hidrauličnom pretvaraču momenta . Metalne strugotine koje ste vidjeli u ulju su znak oštećenja u mjenjaču.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA - ZAMJEN A STAKLA NA VRATIMA

Datum objave: 28.06.2011 15:26:50
Slika
PITANJE:

kako promijeniti prednje lijevo staklo na vratima od fiat brava

ODGOVOR:

Ako to niste nikada radili to će biti jako složeno z anapraviti. Potrebno je demontirati oblogu vrata, odspojiti sve što s evidi ispod obloge vrata, demontirati podizač stakla, osloboditi vodilice stakla i tada itvaditi staklo. Postupak montaže je suprotan postupku montaže.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,9 TDI - SLABO UBRZAVA NAKON 120 KM/H

Datum objave: 27.06.2011 23:34:36
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Audi A3 2001.god. 1.9 tdi 81 kw prešao 157253 km. Imam dva problema: 1. Ne radi mi sat sa obrtajima 2. Ubrzanje vozila do 120 km/h je izuzetno dobro, a onda kao da postoji neka blokada, auto izuzetno slabo napreduje dalje. U čemu je stvar? Hvala unaprijed, lijep pozdrav

ODGOVOR:

Brojač okretaja motora dobiva impulse s RPM senzora. Neispravan može biti RPM senzor, električna instalacija od senzora do brojača okretaja, sam brojač okretaja. Mogući uzroci slabog ubrzanja nakon 120 km/h su : filteri, sustav za regulaciju tlaka turbine, sama turbina ( istrošenje, začađenje i velika količina gareži ) , suženje usisnih kanala u glavi motora, ispušni sustav , regulator količine goriva, senzor bregaste osovine, mjerač mase zraka, ECT senzor, mehaničko stanje motora, tlačne cijevi turbine, VT pumpa, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

SEAT ALTEA 1,9 TDI - ČUDNO SE PONAŠA

Datum objave: 27.06.2011 23:29:27
Slika
PITANJE:

Naime kupio sam seat alteu 1.9 tdi 2006god prije tjedan dana i krenuo na put za pag normalno pošto auto ima 91000km i sve redovne servise u ovlaštenom servisu dao sam auto pregledat i napravit servis i receno mi je da je sve ok servis je napravljen i to je to. uglavnom nešto prije paga auto mi se poceo cudno ponašat, je mu dam gas u trečoj a on nabije obrtaje a ne povuce prebacim u drugu isto. znaci do 2000 rpm je sve bilo ok a poslije samo nabijanje okretaja a auto usporava, nekao sam stigo do paga i ujutro upalim auto i idem se provozat i sad se normalno ponaša? sad neznam ni šta mu je ni dali da krenem sa njim za zagreb. puno hvala.

ODGOVOR:

Vaš opis sam shvatio i zaključio da je neispravna ( istrošena ) spojka . Kada motor prihvača gas i kada povećava broj okretaja i kada pritom nema prirasta brzine ( ubrzanja ) to je siguran znak da spojka proklizava . Ako je to tako napravite probnu vožnju i to na otvorenoj cesti . Vozite brzinom oko 90 km/h i tada naglo ubrzajte ( stisnite puni gas iv ili v stupanj prijenosa ) . Ako je spojka neispravna motor će otići prema velikom broju okretaja a brzina vozila se neće povećavati nego će čak opadati. Takav test napravite 5 do 6 puta i znati ćete da li je uzrok spojka.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 2,0 HDI - ZAMIJENJEN MOTOR

Datum objave: 27.06.2011 10:53:37
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine iznenadio sam se kada sam vidio da ovako nesto postoji na internetu da dajete besplatne odgovore i pomazete ljudima svaka cast.da se pozalim i ja imam citroen xsara picasso 2001 god 2.0 hdi 66 kw vozio sam se autoputem i motor je zalupao,pregledom majstora utvrdeno je mnogo ostecenja na istom pa sam se radije odlucio kupiti novi motor sto sam i ucinio.Motor je zamjenjen sa njim sam zadovoljan ali se desavaju sljedeci problemi.Kao prvo neradi mi klima(automatska)a drugo nemam funkcije na rucici za bord kompjutera to je sve radilo prije vadenja starog motora Vozio sam auto na dijagnostiku i izbacio je vise gresaka 1.blokada kretanja.2 relej zarenja prejaka sruja.3.sinkron.bregasta osovina prema radilici signal nije plauzibilan.4.air-mass sensor signal previsok5.air-mass sensor signal nije plauzibilan.6senzor temperature isparavanja signal nije plauzibilan i 7.ventilator za senzor unutarnje temperature blokirano molim vas ako mi mozete ovako putem interneta pomoci sta da dalje radim jer vec sam dosta ulozio hvala velika.

ODGOVOR:

Klima uređaj najvjerojatnije ne radi jer nema plina u sustavu . Kada se mijenja motor mora se demontirati kompresor i kondenzator a tada se mora izvaditi ili ispustiti freon iz sustava. Provjerite i po potrebi napunite freon u sustav klime. Isto tako obavite kontrolu električne instalacije i provjerite da li je ispravno spojena električna instalacija na novi motor. Board computer koristi slijedće podatke :  senzor brzine vozola , senzor RPM, senzor tlaka u usisnom kloektoru, broj radnih ciklusa brizgalica ( diza ) , senzor položaja peale gasa, senzor položaja pedale kočnice .Greške koje ste Vi naveli su sporadične i nastale su kada su se odspajali pojedini konektori i senzori prilikom zamjene motora. Sada bi trebalo samo izbrisati navedene greške iz memorije upravljačkog računala motora . Na Vaše zadnje pitanje imam jednostavan odgovor .  Zatražite uslugu servisa koji se može nositi s kvarovima koje ste opisali .

na vrh Povratak na vrh

MEZDA 626 DITD - DA LI JE BILO LOŠE GORIVO

Datum objave: 27.06.2011 10:46:37
Slika
PITANJE:

Imam Mazdu 626 ditd 2000.god. Nalio sam 10 litara eurodiesela na pumpi, upalio auto i vozio bez stajanja 45 kilometara. Kad sam stao na naplati parkinga i izbacio iz brzine motor se ugasio. Isključio sam kontakt i pokušao upaliti. Motor pokušava startati ali ne pali. Kazaljka temperature je sad zapela na h, iako motor nije pregrijao u momentu kad se ugasio. Čim dam kontakt kazaljka ide na H i auto ne pali.Tako već danima. Dali je moguće da je loše gorivo razlog? Hvala

ODGOVOR:

Postoji mogućnost da je gorivo loše ali uz to mogu postojati i brojni drugi razlozi i to : niski napon na pojedinim senzorima i davačima prilikom startanja motora, imobilajzer, zrak u sustavu goriva, filteri, regulator količine goriva, dobavna pumpa u rezervoaru, relej pumpe, senzor radilice, relej ECU centrale, kontrolni modul visokotlačne pumpe, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - ŽICA SE JAKO GRIJE

Datum objave: 27.06.2011 10:42:45
Slika
PITANJE:

Poštovani G. Meić. Imam octaviu 1.9 tdi 81kw 2002 god, prešla je 92000 km. Na akumulatoru gdje se nalaze osigurači od 110 A primjetio sam da je plasika istopljena iznad crne žice koja ide na alternator a i ona zaštia izmeđi sljedeće crvene pa me zanima koji bi tome mogao biti uzrok.Kada ga upalim ta crna žica se jako grije a kada skinem jack za pobudu sa altrenatora i onda ga upalim više nema grijanja. Unaprijed Vam se zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Navedeni električni vodič se može grijati kada kroz njega prolazi znatno veća struja nego što je dozvoljeno . To može biti u nekim slučajevima kada je neispravan potrošač ili alternator . Dobro bi bilo da obavite pregled alternatora i električnih vodova do alternatora jer može doći do ozbiljnog oštećenja električne instalacije i samog vozila. 

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,9 TDI PD - PROBLEMI SA PALJENJE

Datum objave: 27.06.2011 10:38:20
Slika
PITANJE:

Imam audi a3 1.9 tdi,105 ks,u posljednje vrijeme sam primjetio kada auto stoji 2,3 dana pa kad krenem ga upalit neče da upali iz prve,tj,prvo verglanje složi počne nabijat kao da radi na 2 ili 3 cilindra i ugasi se,drugo verlganje vergla,verlga ali ništa,i tako 3,4 verlganja i onda upali i sasvim normalno radi,svako daljnje paljenje pali na zub.Auto je spojen na tester nema nikakve greške,ja imam osječaj kao da mu padne pritisak nafte kad stoji par dana ili ne znam da li postoji neki nepovratni ventil pa da ne drži kako treba,inače auto ima 90000 km,redovito ga održavan,da zaboravio sam navesti da je auto 2005 godina,hvala

ODGOVOR:

Nakon dužeg stajanja mogu nastati poteškoće prilikom paljenja a mogući faktori utjecaja su : zrak u sustavu goriva, nepovratni ventil za gorivo, niski tlakovi kompresije ,  akumulator, elektropokretač , kontrolni modul grijača, ECT senzor, dize, padovi napona na nekim konektorima električne instalacije motora . Spajanjem na mototester ne mogu se otkriti sve neispravnosti .  Zato je potrebno pojedinačno ispitivanje pojedinih dijelove ili sklopova.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 1,9 TDI PD - PROBLEM SA STRUJOM

Datum objave: 27.06.2011 10:35:38
Slika
PITANJE:

Poštovani! Vlasnik sa audia a6 1,9 tdi 85KW 2000 god. Pojavio mi se problem sa strujom. Naime, auto dok radi, u vožnji jako troši struju iako su svi potrošači ugašeni Nakon što se isprazni akumulator upali se lampica akumulatora, napon padne na 8V,auto zaustavim, ugasim motor i nakon 10-ak minuta upalim bez problema, napon pokazuje 14V krenem. Tijekom vožnje poslije prijeđenih par kilometara kazaljka koja pokazuje napon drastično pada, opet padne na 8-10V pa se upali lampica akumulatora,stanem,ugasim pa opet itd... Moje pitanje je dali ovo ima veze sa akumulatorom ili je u pitanju alternator ili nešto drugo,hvala Srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Sve što ste spomenuli ukazuje na potrebu za ispitivanjem sustava za stvaranje struje na vozilu . Tu prije svega mislim na : altenator ,  regulator napona, remenicu altenatora , električnu instalaciju .  Nakon svega što sam spomenuo po potrebi se mogu ispitivati pojedini potrošači na vozilu . Ispitivanje se obavlja mjerenjem struje koju povlače pojedini potrošači . Osnovni instrument za tu svrhu je ampermetar. Akumulator ne bi bio uzrok , odnosno mogao bi biti ako je u kratkom spoju , međutim tada su simptomi drugačiji nego što ste Vi naveli.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,7 CDTI - HLADAN MOTOR JE BUČAN

Datum objave: 27.06.2011 10:29:23
Slika
PITANJE:

Opel Corsa 1.7 cdti, 2004 god. Hladan motor veoma bučan Pozdrav, Radi se o situaciji da je vozilo u vrijeme kad je motor hladan veoma bučno, sto nije slučaj kad se motor ugrije...u svim rezimima voznje je sve u redu, ne gubi snagu ni kad je hladan ni topao motor, zapravo radi se samo o tome da proizvodi iritantan zvuk po meni prejak kad je hladan. Vozilo ima 100tkm, servisi svi rađeni, zadnji prije tisucu km. Hvala!

ODGOVOR:

Vaš subjektivni dojam da je motor bučan ne mora značiti ništa i ne mora ukazivati na neku neispravnost. Razlog tome je činjenica da su svi motori bučniji kada su hladni a posebno se to odnosi na dizel motore .  Da li je motor stvarno bučan više nego je uobičajeno mogao bih reći nakon što obavim neposredan uvid na vozilu .

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,2 i. - ISKOČI MJERAČ ZA NIVO ULJA

Datum objave: 27.06.2011 10:25:25
Slika
PITANJE:

zdravo imam edno prasanje imam seat ibiza 1.2 2008 god 70ks kolata e super samo ponekogas na prvoto palejne se javuva cuden zvuk na motorot (VO PRVOTO STARTOVAJNE) i ednas merac ulje od motorot go izbaci pod pritisok kako mala eksplozia ako moze da mi odgovorite vo sto da e proglemot vi blagodaram odnapred za odgovorot pozdrav od macedonija

ODGOVOR:

Mjerač za nivo ulja u motoru može iskočiti ( izbaciti se ) iz svojega dosjeda ako u karteru postoji preveliki tlak . Veliki tlak u karteru može nastati kada je začepljen sustav za odušak uljnih para . Provjerite i po potrebi očistite sve cijevi i kolektor za odušak iz motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - DIZE

Datum objave: 25.06.2011 22:24:59
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meić!Da li se mogu staviti dizne sa clia dci 85ks na clia dci 65ks hoceli auto normalno raditi ja imam problrm sa svojim dizna klikte između 1800 i 2500 obrtaja ja bih stavio druge ali neznam moze li sa jaceg motora Hvala!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu možete eksperimentirati sa mnogim dijelovima ali s dizama ne možete . Dize moraju biti točno odgovarajuće i kada se iste mijenjaju treba ih programirati . Dize  koje ste spomenuli neće odgovarati , motor će loše raditi i neće imati snage.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - DPF FILTER

Datum objave: 26.06.2011 08:44:19
Slika
PITANJE:

Gospodine Meiću Molim Vas da Vašim savjetom odnosno odgovorom mi pomognete da znam šta mi je radit.Naime radi se o sljedećem: Posjedujem Ford Mondea 2.0 TDCi iz 2006 godine po standardu EURO 4.Moj auto je imao konstantan problem sa DPF .Kada se potpuno zapušio,nažalost poslušao sam ljude sa raznih foruma da je najbolje da fizički uklonim taj filter a oni će to riješit softverski.Ja se zaleteo ,zbog visoke cijene DPF kod ovlaštenog servisa (2500 Eura),uklonio filter ali ljudi me zavlače da mogu softverski riješit isključenje filtera, napominjem da je elektronika Delphy,nekakvim simuliranjem pritisaka.Auto je bilo kod jednog takvog dijagnostičara 3 dana i nije uspio riješit problem.Ja mislim da nemože to riješit .Pa Vas molim da mi date savjet šta da radim i da prekinem ovu agoniju . Dali se može isključiti DPF da ne pokazuje grešku ili moram kupiti DPF. I još jedno pitanje pošto mi je ventilator hlađenja stradao da li se elektronika može posebno ugradit na ventilatoru ili to mora ići u komletu? Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Praksa je pokazala da su uvijek najskuplja polovična riješenje ili improvizacije .  Pravo kvalitetno rješenje se u prvi mah čini skuplje ali u konačnici i kroz dugi vremenski period to je sigurno bolje i jeftinije.  Ako je neophodna zamjena DPF filtera zamijenite ga ali prije toga zatražite još jedno mišljenje stručnjaka . Na taj način ćete saznati da li je stvrno uzrok navedeni filter . Nakon toga provjerite i cijenu filtera na više mijesta jer mi se čini previsokom . Elektronika ventilatora se može posebno naručiti i mijenjati bez da se mijenja ventilator.

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO LANOS 1,5 i. - GUTA GORIVO

Datum objave: 26.06.2011 08:46:46
Slika
PITANJE:

Pre godinu dana sam uzeo lanos 1500 sa pregjenih 140000 km. Motor radi super, voznja nemam reci,ali trosi kroz grad 12,5 - 14 ana otvorenom putu manje. Mehanicar mi je rekao da je jedini spas ugradnja plina, druge nema ili da ga prodam. Kaze da je kod svih daewoo potrosnja velika , napominjem da sem toga problema voznja je izvanredna. Prosto kao da guta gorivo, samo da odem do grada 4 - 5 km. skazalka se spusti za 1 - 2 mm. ocajan sam , ima li nade ili je istina sto mi moj mehanicar kaze. Sve sam promenio - filtere, ulje, auspuh, svekice ali promene je bilo malo. Pozdrav .

ODGOVOR:

Potrošnja goriva u gradskoj vožnji treba biti oko 8,5  l/100km a na otvorenoj cesti oko 6, 5 l/100km. Ako to nije tako uzrok je sustav za elektronsko ubrizgavanje goriva , sustav za stvaranje iskre na svjećicama , mehanički sustav motora ( faza, kompresija , predpaljenje ) . Najbolje bi bilo da u kvalitetnom servisu obavite kompletan dijagnostički pregled vozila i da nakon toga obavite potreban  popravak i zamjenu neispravnih dijelova . Uzroci povećane potrošnje goriva sigurno postoje , potrebno ih je najprije otkriti a nakon toga otkloniti.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - NE PALI SE KOMPRESOR KLIME

Datum objave: 26.06.2011 08:39:46
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam problem sa klimom, u pitanju je golf 4 1.9 tdi 98g. Nece da upali kompresor klime, Dijagnostika ne vidi klimu,klima puna freona, kada se kompresor spoji direktno radi, relej ispravan, inace klima je automatska

ODGOVOR:

Nikakva dijagnostuka ne može vidjeti nikave detalje ni pojedine dijelove klima uređaja ali to može sigurno vidjeti stručna osoba koja se bavi Vašim vozilom. Na sustavu klime bi trebao ispitati slijedeće :  gornji tlak i donji tlak u sustavu klima uređaja, tlačnu sklopku ( presostat ) , ekspanzioni ventil, električnu instalaciju od kompresora do upravljačkog računala klima uređaja, upravljačko računalo klima uređaja.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - ČUDNI ZVUKOVI

Datum objave: 26.06.2011 08:36:56
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, molim vas pomoć oko problema koji imam sa golfom tdi 66KW, 2006. (100t km). Pri uključenom klima uređaju povremeno se javljaju čudni zvukovi slični zujanju i to s lijeve strane vozila, bliže vozaču. Rečeno zujanje čak osjetim i na volanu u vidu laganih vibracija. Zvuk traje nekoliko sekundi i onda prestane da bi se u nepravilnim razmacima pojavljivao dok radi klima uređaj. Kada je uređaj isključen nikakvo se zujanje ne čuje niti se vibracije osjete na volanu. Uređaj je servisiran prije 2 godine i bezprijekorno hladi. Za usporedbu vozio sam poznanikov golf istog godišta ali kod njega rečenih zvukova nema. Molim vas na što bi trebao obratiti pozornost hvala na vašoj nesebičnoj pomoći pozdrav

ODGOVOR:

Zvuk koji ste opisali može nastati na nekoliko načina i to radi slijedećih komponenata : pogonski remen kompresora klime, pogonska remenica kompresora, neki od releja koji su u funkciji klima uređaja, vibracije koje se stvaraju radi rada kompresora, ventilator na hladnjaku, ostali netipični uzroci. Neposrednim uvidom na vozilu prateći opisani zvuk može se točno doći do izvora koji generira zvuk koji ste opisali.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 TURBO - SIGNAL ZA ULJE

Datum objave: 26.06.2011 08:34:13
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine molim vas za Vaš savjet sta mi je raditi,posjedujem audi a4 turbo 1998 god 110 kw i problem je u sledećem: prije par sedmica zamjenio sam spaner i lanac te uradio reparaciju turbine i ista je postavljena po svim pravilima i auto je za neprepoznati po snazi međutim na malim obrtajima motora upali mi se signal za ulje.Ulje je redovno zamjenjeno zajedno sa filterima,pritisak ulja je ok i nije do uljne pumpe,zamjenio sam senzor ulja(kruškicu)i u tom momentu je bilo sve ok međutim nakon pređenih 10 km opet se upali signal za ulje. Šta da radim dali da zamjenim ponovo ulje i stavim neko kvalitetnije (bilo je 10X40 polu sinteticko)te izaperem karter i kompletan sustav. Unaprijed ZAHVALJUJEM...

ODGOVOR:

Ako Vaše vozilo ( niste naveli oznaku motora )  ima dva indikatora za ulje , potrebno je najprije ispitati njihovu ispravnost.  Najbitnije je da tlak  ulje na minimumu bude veći od 1 bara  a kod povećanog broja okretaja ( 2.000 o/min ) treba biti veći od 3 bara . Ako je to tako onda nema potrebe otvarati motor . Česti uzrok je filter za ulje . Na kraju kao uzrok mogu još spomenuti i električnu instalaciju  ali je to rijetki slučaj.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 TD - DA LI TROŠI PREVIŠE ULJA

Datum objave: 27.06.2011 10:20:07
Slika
PITANJE:

pozdrav . imam astru f cc 1.7 d , auto u prosjeku potrosi 0.5l ulja na kilometrazu od 2500 do 3000 km , auto je 1994 god. zanima me koliko je to lose ne trosi antifriz. ali daje dosta crnog dima , pa ako uzmem u obzir da trosi 0.5 litara ulja na gore navedenu kilometrazu da li je taj dim zbog potosnje ulja ili je u pitanju bosch puma ili je potreman remopnt motora. hvala !!!!

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli još uvijek je u granicama normale.  Crni dim ne nastaje radi te iste potrošnje ulja nego radi drugih faktora a to su : dotrajale dize, nečisti ( suženi ) usisni kanali u glavi motora, tlačne cijevi turbine, lošiji učinak turbine ( istrošeje ), djelomično začepljen ispušni sustav, EGR ventil, regulator količine goriva.

na vrh Povratak na vrh