Danas je: 31.07.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI 80 1,6 - KARBURATOR

Datum objave: 12.06.2011 13:49:38
Slika
PITANJE:

pozdrav gospodine meić . vozilo je audi 80 1.6 karburator 82. godište.imam pitanje ,kada odvojim kabel sa svjećice trećeg cilindra okretaji se ne smanjuju, nakon povratka istog kabela odvojim sa četvrtog cilindra također ne padaju okretaji.auto je jučer vožen na otvorenoj cesti gdje sam ga vozio 140 km/h bez trzaja tijekom vožnje i još sam imao lufta na papučici gasa u četvrtoj brzini.ne pregrijava se niti troši ulje. i možete mi sugerirati od kojeg tipa audija odgovara karburator na ovaj automobil.unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Test s kablovima za svjećice koji ste napravili ukazuje na loš rad motora na leru. To znači da učinak pojedinih cilindara nije isti . Radi tog treba ispitati najprije mehaničko stanje motora i to : kompresiju, propuštanje na usisnom kolektoru,  fazu motora, predpaljenje, prisutnost HC u ekspanzionoj posudi ( ugljikovodik ) . Nakon toga se provjerava kvaliteta iskre na svjećicama, visokonaponski kablovi, razvodnik paljenja, bobina . Na kraju ostaje karburator. Na karburatoru postoji kataloški broj  dijela , i takav isti broj dijela treba biti na karburatoru kojega ćete skinuti s drugog vozila .

na vrh Povratak na vrh

FORD FUSION 1,6 TDCI - BLOKADA PALJENJA

Datum objave: 12.06.2011 13:42:17
Slika
PITANJE:

Nedavno sam kupio FORD FUSION 1,6 TDCI 2008 GOD. ali se pojavio problem blokade motora, blokada bi se trebala ugasiti kad se da kontakt međutim ona se ne ugasi već počne treperiti i motor se ne može pokrenuti.Napminjem da sve ostale kontrole rade normalno.

ODGOVOR:

Kada se ne ugasi kontrolna lampica blokade paljenja to je siguran znak da postoji greška u sustavu. Greška se može otkriti kompjutorskom dijagnostikom i uobičajenim ispitivanjem. Moguće neispravnosti su ; transponder u kluču, elektromagnetska antena oko kontakt brave, imobilajzer, električna instalacija, solenoid za blokadu paljenja . Obavite spomenuto ispitivanje.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,4 16V - LJEPLJIVA TEKUĆINA NA FILTERU ZRAKA

Datum objave: 12.06.2011 13:36:43
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Već sam Vam jednom pisao i Vi ste nesebično pomogli. Ako bi našli vremena da odgovorite na moj novi upit bio bi veoma zahvalan. Dakle radi se o VW Golf IV 1.4 16v, 2000 g, problem ili pak nije problem kako moj mehaničar kaže je u tome što se na filteru zraka pojavljuje neka ljepljiva tekućina koja podsjeća na ulje ali nije ulje, ne miriše tako i kao što sam rekao ljepljiva je. I ta tekućina se nalazi na okviru toga filtera ne i na samom filteru. Možda zbunjujuće pokušajem približit problem ali i samome sebi teško objašnjavam kakva je to tekućina uopšte. Filter je čist, mislim relativno čist od svih prljavština i redovno ga mjenjam na godišnjem servisu bez obzira u kakvom je stanju. Auto ulje praktično da ne troši, jer između godišnjih servisa maximalno 3 decilitra da donalijem ulja, tj. na 10.000 km. Auto je inače prešo 94.000 km. Nadam se da mi možete reći što bi to moglo biti i jeli to potencijalno neki veći problem. Unaprijed hvala..

ODGOVOR:

Direktnim uvidom na vozilu treba doći do saznanja o spomenutoj tekućini, masi, supstanci koju vidite na filteru zraka. Prema sastavu te tekućine treb azaključiti da li je to : kondenzat, smjesa vode i uljnih para, tvorevina koju stvaraju uljne pare iz kartera, rashladna tekućina. Kada obavite analizu kao što sam i naveo znati ćete o čemu je riječ.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - PREGLEDATI AKUMULATOR, KONTAKT BRAVU ...

Datum objave: 12.06.2011 13:12:08
Slika
PITANJE:

Pozdrav.Imam fiat punto 1.2 8V 2007god. prešao 40000km. Danas sam ga vozila i bilo je sve ok,nakon sata stanke ponovo sam isla vozit,ali ništa. Ništa na komandnoj ploči nije gorilo,kazaljke se ne dižu,,radio neradi,,ništa-mrtvo.Okrečem ključem zasvitli ploča,oko baterije se ćuje neki neprekidajući zvuk,na ploći gori lampica baterije,ali nedaje nikakav kontakt. Pokrenuli smo ga na guranje. Molim ako mi možete odgovoriti u čemu je problem? unaprijed HVALA

ODGOVOR:

Ako na instrument ploči nisu svijetlile kontrolne lampice i ako niste mogli upaliti motor na uobičajeni način , najprije terba pregledati kleme akumulatora i sam akumulator. Ako je akumulator ispravan kontrolira se kontakt brava i elektropokretač. Pregledajte navedeno , javite što je bilo .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - ZAMJENJENA BOSCH PUMPA, ALI....

Datum objave: 12.06.2011 00:24:41
Slika
PITANJE:

Opel vectra 2.0 dtl. Nisam je mogao upalit i majstor rekao da je otišla bosch pumpa. Kad smo nju promjenili, motor neće raditi preko 2500 okretaja i baca veliki bijeli dim pri davanju gasa. Znate li možda u čemu je problem. Hvala!

ODGOVOR:

Prije svega se treba zapitati da li je visokotlačna pumpa koju ste ugradili ispravna . Ako je ispravna da li je dobro ugrađena ( faza motora, predpaljenje ) . Da li je Vašem "majstoru" poznato u kakvom stanju je mehanički sustav motora, u kakvom stanju je sustav za upravljanje motorom. Vaše vozilo ima upravljačko računalo , sustav za blokadu paljenja , pojedine senzore i davače , sve to može utjecati na problem koji ste naveli. Pregledom Vašega vozila sigurno bih dao jednostavn i točan odgovor te predložio rješenje.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 290 TD - OSTAO BEZ GORIVA

Datum objave: 12.06.2011 00:22:32
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem mercedes e290 td automatic,elegance oprema, godina proizvodnje je 1996, automobil ima stvarnim 300000 km,do sada nisam ima nikakvih problema sa automobilom, ali danas mi je nestalo goriva u njemu i normalno otišao sam do ine sa kanisterom i kupio desetak litara da mi izdrži do ine, ali nakon toga automobil ne može upaliti, istrošio sam svoj akomulator od 100 ah i još jedan od 75 ah, ali ne moće da upali! Koliko se razumijem u automobile, provjerio sam dali filter dobiva gorivo a i isto tako i bosch pumpa dobiva gorivo. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru

ODGOVOR:

Iz Vaše priče se može zaključiti da u sustavu goriva ima još zraka . Nekada se taj zrak ne može eliminirati samo startanjem pomoću elektropokretača nego je potrebno postepeno odzračiti sustav dobave goriva. Odzračivanje treba napraviti u servisu koristeći pumpicu za izvlačenje zraka i koristeći i druge metode za tu priliku. Treba samo paziti da dugotrajnim startanjem ne oštetite elektropokretač.

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,6 i - REAR INDICATOR FAILURE

Datum objave: 12.06.2011 00:19:21
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim fiat stilo 1.6 2002.godina. nedavno mi se počela paliti lampica rear indicator failure. kad stisnem kočnicu, kad upalim svjetla, kad upalim lijevi ili desni žmigavac pojavi alarm žarulje s navedenom porukom. Molim odgovor, s poštovanjem Damir

ODGOVOR:

Naveden natpis se pali kada je neispravna neka od žarulja , kada postoji razlika u naponu u pojedinim električnim vodovima, kada postoji pad napona na nekom od konektora ili kontakata. Uzrok se može otkriti kontrolom pojedinih kontakata i mjerenjem napona u električnim vodovima.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF I -

Datum objave: 12.06.2011 00:16:23
Slika
PITANJE:

Poštovanje, posjedujem Golf mk1 1983.g. motor 1.5 benzin+plin. Prije nekoliko dana jedan "majstor" vršio mi je zamjenu zupčastog remena i španera,nakon toga auto nece da pali.Ujutro moram verglat duze vrijeme kao da navlaci benzin nakon cega upali i cim malo ostoji ponovno isti problem.Prije mi je na plin palio na pola kljuca ujutro sad na plin nece nikako jedino ujutro naverglam na benzin pa onda prebacim na plin ali cim ostoji isti problem.Bio sam ubacio i elektronsko paljenje ali isti problem,sad mi je obicni razvodnik sa platinama.Zamijenio sam pumpu benzina,nove platine stavio a i dalje problemi sa paljenjem!? Hvala

ODGOVOR:

Prilikom zamijene zupčastog  remena treba jako paziti da se motor točno stavi u fazu i da se podesi kut predpaljenja . Ako postoji bilo kakvo odstupanje ili netočnost u tome dijelu , motor će teško paliti, neće imati snage, a potrošnja goriva će biti povećana. Provjerite navedeno.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI - NEJEDNOLIKI RAD MOTORA

Datum objave: 12.06.2011 00:12:11
Slika
PITANJE:

Imam golfa III 1,9 TDI u leru mi zvuk motora nije jednolik nego onako kao da malo radi pa malo ne i u voznji mi pri manjim okretajima trza dosta dok se ne postigne veća brzina i veći okretaji, bio sam kod mehaničara i on mi je rekao da treba poštelati bosch pumpu, pa me zanima koliko bi to kod vas koštalo ukoliko je stvarno riječ o tome?

ODGOVOR:

Uzrok nepravilnog rada motora ne mora u ovom slučaju biti visokotlačna pumpa . Postoje još brojni razlozi radi kojih motor može loše raditi . Nabrojiti ću najčešće razloge : filteri, nečist rezervoar, zrak u sustavu goriva, mehaničko stanje motora, dize, regulator količine goriva . Vaše vozilo bih trebao najprije ispitati a nakon toga bih točno znao što je neispravno . Tada bih predložio rješenje i točno naveo cijenu popravka. Ako Vas to zanima slobodno se javite.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 2,1 TD - INTENZIVNO ZVECKANJE

Datum objave: 12.06.2011 13:08:19
Slika
PITANJE:

Postovanje Vlasnik sam Peugeota 406 2.1 TD iz 1998g, na motoru je uradjena polugeneralka, prije 10 000km zamjenit je remen distribucije, prije nekoliko dana odjednom se poceo cuti nekakav zvuk slican kao kad odu podizaci ventila, auto je odvezen majstoru i rastavljen, promjeniti podizaci, prvjereni leteci lezajevi, kompresor klime, medjutim lupkanje se nastavlja, provjerena je pumpa, neke od mogucih razloga koje je majstor rekao da su moguci je da se odlomio komadic klipa, da je nesto uslo kroz usis u kompresioni prostor ili da je jedna karika pukla i sad klepece po utoru, kompresija je izmjerena i samo na jednom klipu je malo slabija, neznam tocne mjere, auto pali kao mina i normalno radi, ne trosi ulje niti se primjecuje nista neobicno osim tog intezivnog zveckanja.

ODGOVOR:

Zvuk koji se opisali svakako treba čuti direktno na motoru i na taj način zaključiti gdje i zašto isti nastaje. Bez neposrednog uvida na vozilu mogu dati smo opširan odgovor. Pažljivim slušanjem i analizom potrebno je zaključiti dali zvuk dolazi iz glave motora , iz bloka motora, iz kartera . Ako zvuk dolazi iz kartera može ga stvarati ležaj klipnjače , glavni ležaj radilice, uljna pumpa. Ukoliko zvuk dolazi iz bloka motora uzrok može biti klip, osovinica klipa . Kada se zvuk lupanja čuje u području glave motora lupanje može nastati na bregastoj osovini, hidropodizačima, ventilima , vakum pumpi . Siguran sam da se temeljitim pregledom i stručnim pristupom može otkriti  zašto i gdje nastaje opisano lupanje.

na vrh Povratak na vrh

SAVJET - KOMANDA SPOJKE UZ VOLAN

Datum objave: 12.06.2011 00:07:11
Slika
PITANJE:

Zanima me da li je ikako moguce spojku od automobila premjestiti na volan ili kocnicu jer iman nekih zdrastvenih problema pa da adaptiram automobil?

ODGOVOR:

Spojku ( kuplung ) nije nikako moguće premjestiti na volan ali je moguće ugraditi mehanizam za komandu spojke uz volan. Na taj način bi umjesto nožne imali ručnu komandu spojke. Takve modifikacije se rade za invalide. Nemam informaciju tko to radi.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - MOŽE LI SE PALITI NA GURANJE

Datum objave: 12.06.2011 00:00:37
Slika
PITANJE:

Postovani! Ne kuzim se bas u automobile. Zanima me da li Renault Laguna 1.9dci, 2000.g., prijelazni model jedinice motor ima razvod ventila preko klinastog remena ili nema, tj. da li se moze paliti guranjem? Hvala!

ODGOVOR:

Motor navedenog vozila nema razvodni mehanizam preko klinastog remena nego preko zupčastog remena . Paljenje motora nije preporučljivo guranjem vozila . Ako se to ipak radi ne mora se dogoditi ništa ali se može dogoditi preskakanje zupčastog remena i oštećenje motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i.- POSAO ZA AUTOLIMARA

Datum objave: 11.06.2011 23:58:14
Slika
PITANJE:

Na Renou Clio 1,2; 1997 godina, 3-vrata vrata vozača su pokleknula moraju se pri zatrvaranju podići, ne mogu odvrnuti dnju bolcnu na šarki vrata. Majstor je pokušao sa VD 40 i sa zagrijavanjem ali nije uspio. Inače vrlo je malo prostora tako da je teško prići bolcni. Ako imate neki savjet ili prijedlog biću zahvalan.

ODGOVOR:

U ovom slučaju nema se puno toga za reći . Posao povjerite servisu koji može obaviti navedenu demontažu. Te poslove uspiješno rade autolimari . Nekada je potrebno koristiti i aparat za zagrijavanje kako bi se proširio dosjed i tako oslobodio izlaz za osovinu.

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 TDS - TRESE PRI KOČENJU

Datum objave: 11.06.2011 23:51:30
Slika
PITANJE:

imam bmw 525 tds e39 u odlicnom stanju,osim sitnice,auto trese na kocenju ali samo prednji kraj.prednji lezajevi su novi,gume su nove,geometrija i balans su napravljeni prije 1000km,sve disk plocice su nove jedino diskovi nisu mijenjani jer uoopce ne izgledaju potroseni.osim tresnje prednjeg kraja na kocenje nema nikakvih drugih problema,da li su prednji diskovi problem?

ODGOVOR:

Diskovi mogu biti uzrok vibracija koje ste spomenuli ali to mogu biti i drugi faktori i to : hidraulika, kočna kliješta, dijelovi ovjesa , gume, felge. Pažljivom analizom i provjerom svega što sam naveo sigurno se može utvrditi što je neispravno. Sličnih primjera smo imali često u praksi.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E-CLASSE 220 CDI - NE PRELAZI 3000 OKRETAJA

Datum objave: 11.06.2011 23:49:39
Slika
PITANJE:

Postovanje G.Meic.Vlasnik sam E-klase 220 cdi(105 kw) iz 2001.Odnedavno mi se pojavljuje problem da motor ne prelazi 3000 okretaja u minuti i to traje recimo pola sata pa opet proradi normalno i tako stalno.Kad ga palim sa dosta gasa dobijem pun gas i cim popustim pedalu gasa i opet dam gas ne prelazi 3000 u minuti.Da li je moguce da tempomat pravi probleme?Sta bi bila vasa pretpostavka i koliko bi mogao da kosta popravak?

ODGOVOR:

Prema svemu što ste napisali uzrok ne bi bio tempomat . Realnije je da to bude tlak turbine koji prelazi dozvoljenu granicu. Kada se to dogodi upravljačko računalo smanji snagu motora i tada motor ne prelazi  navedeni broj okretaja. U ovom slučaju treba ispitati pojedine dijelove sustava za upravljanje turbinom . Sama turbina obično nije uzrok.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,4 16V - PRILIKOM PALJENJA SE TRESE

Datum objave: 11.06.2011 23:45:37
Slika
PITANJE:

Problemi kod paljenja? Seat ibiza 1.4 16v 63kw 2006. Prilikom paljenja auta motor mi se trese kojih 10 sekundi, i čuje se nekakvo lupanje u motoru. Jedno vrijeme sam promijenio benzinsku pa je stalo na neko vrijeme ali je ponovo počeo s istim problemom. Većinom se dešava kad je motor hladan, ponekad se i ugasi prilikom paljenja jedino što mu malo pomogne je kad mu dam gasa, lampice se nikakve ne pale.

ODGOVOR:

Stanje koje ste opisali nije normalno i treba ga riješavati . Najčešće neispravnosti su :  pojedini senzori motora ( ECT, MAP, IAT, EVAP, RPM ) , upravljački modul leptirastog ventila, propuštanje na usisnom kolektoru, nečisti injektori, aktuator minimuma, mehanički uzroci . Točan odgovor mogu Vam dati tek nakon ispitivanja navedenih komponenata na Vašem vozilu.  Ako imate potrebe javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN AX 1,0 i.- PREGRIJAVANJE MOTORA

Datum objave: 11.06.2011 23:43:17
Slika
PITANJE:

Imam citroena ax-a, benzin 1.0, 97.godiste. Nedavno sam ga dao na popravak, zbog pregrijavanja. Majstor je navodno brusio glavu motora koja je bila iskrivljena. Medjutim, motor se i dalje grije nakon malo duze voznje, narocito kada sporije vozim, u brdo i sl. Na instrument tabli nema brojcano prikazane temperature vec postoji samo lampica koja se upali kada je auto(tj. motor) pregrijan. Ventilator se jako brzo pali, nakon kratkog vremena voznje, rashladni sistem sam cistio sa nekom tekucinom koja je namijenjena bas za to. Je li moguce da je rashladni sistem ili mozda hladnjak i dalje zacepljen?(cuo sam da ljudi to cak ciste sa sodom bikarbonom??) Vodena pumpa radi normalno, termostat se otvara, cak sam probao i bez njega ali isti je rezultat. Neznam u cemu bi mogao biti problem..... Vodu ne trosi, ne nedostaje je u rashladnom sistemu,(ozracen na oba odusnika). Zanima me i zazor ventila, na koliko se podesavaju?

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila se može pregrijavati radi mnogo razloga a to su :  ( pretpostavljam da je brtva glave i glava motora u redu i da kompresija na djeluje na rashladni sustav ) , termostat, hladnjak ( djelomično začepljenje ) , pumpa za vodu, cijevi rashladnog sustava ( suženje ) , termoprekidač ( kod spore vožnje ) . Dobro bi bilo ispitati kolika je stvarna temperatura motora u momentu kada se upali kontrolna lampica za temperaturu . Možda se lampica ne pali pravovremeno.

na vrh Povratak na vrh

LANCIA LYBRA 2,4 JTD - TRESE ZBOG POLUOSOVINE

Datum objave: 11.06.2011 23:40:09
Slika
PITANJE:

Dragi prijatelji.Pisem vam iz Makedonije i imam jedno prasenje za vas molim vas pomagajte jer neznam sta je.Imam Lanciu Lybra 2.4 jtd 133 ks na okoly 40 km na cas i na preku 70 km na cas kola trese kao da ima kriu gumu sdesne strane suvozaca rekli su mi da je poluosovina.Dali ima drugu poluosovinu osven za lanciu koja odgovara. P.S. Izvinite zbog greske u pisanje mislim da ce te me razumeti

ODGOVOR:

Točno je , ako je neispravna poluosovina ili homokinetički zglob stvaraju se velike vibracije na vozilu . Neispravnu osovinu ili homokinetički zglob treba zamijeniti . Na Vaše vozilo morate ugraditi istu poluosovinu . Od drugih to neće odgovarati.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,6 i.- UGRADNJA PLINSKOG SUSTAVA

Datum objave: 11.06.2011 10:59:25
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam Audi A3 1.6 benzin godina proizvodnje 1998. Zanima me kakav je postupak ugradnje plina u moj auto. I ako znate ima li ikakvih neželjenih pojava nakon ugradnje plina. Unaprijed se zahvaljujem, Darko.

ODGOVOR:

U Vaše vozilo treba ugraditi plinski sustav s plinskim injektorima , elektronskom regulacijom i upravljačkim plinskim računalom. Plinski sustav PRINS se pokazao kao najbolji i najkvalitetniji . Kod spomenutog sustava nema nikakvih negativnih pojava niti bilo kakvih štetnih utjecaja na motor. Do sada sam ugradio takvih uređaja jako puno i zato mogu dati ovakvo mišljenje. Postupak ugradnje počinje s montažom pojedinih komponenata kod motora, nakon toga se montira rezervoar , priključak za punjenje, multiventil, cijevi dovoda goriva . Na kraju se ugrađuje plinski kompjutor i električna instalacija. Kada je sve montirano obavlja se tlačna proba i završno podešavanje sustava .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 B4 1,9 TDI - PROBLEM SA KLIMOM

Datum objave: 11.06.2011 10:53:43
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam audia 80 B4, 1.9 TDI motor i imam problema sa klimom. U klimi je napunjen plin,ne gubi ga,cijeli sistem je ispravan,ali kada pritisnem botun A/C osjeti se kako elektronika podigne okretaje motora,ali se ne pali kompresor. Kompjuter kao grešku je javio prekid napajanja,direktnim spajanjem na releju klima radi...Promjenjen je relej klima uređaja,otpornik ventilatora za klimu,pogledani su svi vodovi,ali se nemože naći prekid...Molim vas za bilo kakav savjet očajan sam što vie napraviti.... pomogli ste puno ljudi,nadam se da cete i meni... pozz Domagoj

ODGOVOR:

Za ovaj slučaj mogu reći da nije jednostavan . Jer da je jednostavan iz opisa vidim da bi Vi to već riješili. Ovakvi slučajevi zahtijevaju ispitivanje svih komponenata i detaljno ispitivanje električne instalacije. Neposrednim uvidom i ispitivanjem na Vašem vozilu sigurno se može otkriti kvar. Vi ste naveli i detalj da klima radi kada obavite direktno spajanje na releju . Po tome ispada da je neispravan relej ili instalacija do releja . Isto tako morate biti sigurni da su potpuno ispravne i druge komponente sustava ( kompresor, kondenzator, dehidrator, presostat, ekspanzioni ventil, upravljački sklop ili prekidač, prekidač ventilatora , veza ventilatora s klima uređajem. Žao mi je što niste bliže kako bih mogao obaviti direktno ispitivanje na vozilu.

na vrh Povratak na vrh