Danas je: 20.08.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI A4 1,8 i - INSTRUMENT PLOČA,KLIMA ....

Datum objave: 13.06.2011 07:28:31
Slika
PITANJE:

vlasnik sam vozila Audi a4 1.8 (92 kw),god.1996.Naime s istim imam četiri problema: 1.svako prvo paljenje (na hladno)instrument tabla gotovo uvijek radi, a svako drugo i sljedeće ne radi kilometar kazaljaka i obrtomjer,a ostali pokazivači,(gorivo,temp.brojač kilometara)rade uvijek.Kad obrtomjer i i kilometar kazaljaka ne rade, desi se da kilometar kazaljka titra i čuje se zujanje (trrrrr) zanima me dali je problem u instrument tabli ili u nekom od senzora ili nečem trećem. 2.ne radi mi strujno zatvaranje retrovizora 3.problem ventilacijskog sustava i klime.Naime kad stisnem dugme za aktivaciju klime,čuje se promjena u zvuku motora iz čega zaključujem da ista radi, ali u kabinu ne dolazi nikakav zrak,niti ventilator kabine ne radi,a jednom kad sam zalupio suvozačevim vratima ventilator kabine je proradio i klima je hladila.u čemu bi tu mogao biti problem, možda u četkicama ventilatora kabine ili čemu drugom i dali je ventilator kabine neophodan za upuhivanje zraka od klima uređaja, u kabinu. 4.kad automobil ugasim nastavi zujanje (isto kao u slučaju kod kilometar sata) u predjelu maske iza instrument table nekoliko sekundi i onda prestaje.UNAPRIJED ZAHVALJUJEM NA SAVJETU I POMOĆI.

ODGOVOR:

Problem s instrument pločom može biti : konektori na instrument ploči ( loši kontakti ) , električna instalacija do instrument ploče, sama instrument ploča ( najčešće puknuće hladnog lema ) .  Za zatvaranje retrovizora potrebno je najprije ispitati prekidač , nakon toga električnu instalaciju od prekidača do retrovizora i na kraju elektromotorić u retrovizoru. Klima uređaj ne može raditi ako je neispravan ventilator kabine jer je isti povezan sa sustavom klime. Ako ne radi ventilator moguće neispravnosti su : električna instalacia do ventilatora, upravljački modul na ventilatoru, motor ventilatora. Zujanje koje čujete ne mora nužno značiti da je nešto neispravno .  Najčešći uzrok je neki od releja ili aktuatora.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 D - VISINA RUČNE KOČNICE

Datum objave: 12.06.2011 16:32:39
Slika
PITANJE:

Na Ford Mondeu 1,8 dizel, 1996g. neradi ručna kočnica. Majstor mi je zamjenio zadnje pločice i klipice jer su zablokirali, sajla je ok. Problem je što mi ručna kad je potegnem stoji visoko i ne koči baš najbolje. Kako je mogu zategnit, majstor kaze da je automatska i da ce se vremenom sama naštimat što nevjerujem.... rastavio sam plastiku kod same ručice i vidio zupčanike koji su ok, a tamo je i neki feder koji je namotan , dali možda njega treba zategnit? Molim vas za pomoć i pozdrav iz Rijeke

ODGOVOR:

Ručna kočnica se ne može podesiti na način kako ste Vi to opisali . Osnovno podešavanje treba napraviti na samoj automatici koja se nalazi između papučica kočnice. Nakon toga podešavanja ostaje samo podešavanje visine ručne kočnice na sajli ručne ( u tunelu ili ispod vozila ) .

na vrh Povratak na vrh

DAIHATSU DOMINO - PROBLEM SA DOVODOM GORIVA

Datum objave: 12.06.2011 14:11:08
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Imam problema sa dovodom goriva na Diahatsu Domino. Rastavio sam frgić i očistio ali ništa. Tražim ac pumpu ili neki filter ili električnu pumpu, ugavnom nemam pojma na koji način dobiva gorivo.probao sam navući gorivo i puhati u lajtung i uspio sam ali samo dok ne potroši gorivo iz frgića. Molim pomoć.

ODGOVOR:

Ako želite doći do uspijeha morate krenuti nekim redoslijedom , opisati ću postupak . Krenite od rezervoara za gorivo , provjerite njegovu ćistoću i po potrebi ga očistite, provjerite sve cijevi dovoda goriva, zamijenite filter goriva , ispitajte ispravnost pumpe za gorivo ( kada startate motor pumpa mora bacati mlaz goriva u dužini od 10 cm ) , na kraju kao uzrok ostaje sam rasplinjač . Isti pokušajte kompletno rastaviti i oprati u odgovarajućoj tekućini ( Carburator cleaner ) . Ako ne uspijete javite se .

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 530 D - TROM JE

Datum objave: 12.06.2011 14:05:15
Slika
PITANJE:

pozdravljeni ! ovako imam bmw e39 530 d 142 kw i nikako da normalno povuče u startu kada se kreće trom je . stavio reparirane injektore te repariranu turbinu iz njemaćke te auto nikako da dobije snagu kad kreće tek nakon 2000 okretaja normalno se osjeti njegova snaga . a u startu nikako ko golf 16 dizel ,te probao sam zamnjenit mjerać protoka zraka,,oba dva vandlera,provjerio i dao oprat katalizator ,izmjenio pumpu goriva u rezervaru ,sva crijeva vakumska su ok ,oprao i oćistio naravno intercooler kada se mjenjala turbina , te ujedno i promjenjen filter uljnih para motora na poklopcu ventila ,jer je poviše pario na ćep sada skoro da ništa ne pari na ćep sad ga nebi ni trebalo . više neznam što auto i dalje neide nikako u pokretu samom startu u trećoj se ćuje i osjeti kako motor jednostavno poludi i normalno poćinje ubrzavat kako i kad sam ga kupio iz njemaćke prije 4 i pol godine te kad se osjeti u startu da ne vuće malo baca dim al ne jako a kad dobro povuće baci dašak dima i ništa više ko bezinac unaprijed se zahvaljujem na odgovoru i pomoći hvala !

ODGOVOR:

Uz sve radnje i dijelove koje ste zamijenili postoje još brojni razlozi radi kojih motor nema potrebnu snagu i dobar start . Navesti ću koji bi to mogli biti razlozi : senzor pedale gasa, sustav za regulaciju tlaka turbine ( sama turbina može biti dobra ), senzor za tlak turbine, solenoid EGR ventila, senzor tlaka goriva na Rail-u, regulator količine goriva na niskim okretajima, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, ECT senzor, senzor bregaste osovine, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA 1,9 D - OPRUGA OVJESA

Datum objave: 12.06.2011 13:57:59
Slika
PITANJE:

Imam problem sa Skodom Felicijom 1.9 1999. godiste. Cuje se lupanje u zadnjem desnom kotacu i auto se nagnuo prema nazad na desno?Sta bi to moglo biti ?Kada taj isti kotac protresem nogom cuje se skripanje? Hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu uzrok je neispravna opruga ovjesa . Kada je u pitanju defekt opruge potrebno je zamijeniti obe opruge ( lijevu i desnu ).

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 - KAO DA VOZITE DRVENE DASKE U GEPEKU

Datum objave: 12.06.2011 13:56:14
Slika
PITANJE:

postovani vozim pezo 406 1997.god, presao 133.000km, sve je apsolutno ispravno osim jedne stvari zbog koje mi je muka da sednem u auto, to je cudno lupanje u zadnjem djelu trapa koje najvise lici kao daske da vozim u gepeku. ovo lupanje se cuje samo po losem putu. Mnogi majstori su gledali sve od auspuha, amortizera, promenio sam spone i stabilizatore, zvuk je i dalje isti i nepodnosljiv. Niko ne zna sta je uzrok tog brzog lupkanja to je cujem cest slucaj kod pezoa. ponavljam zvuk je kao da vozite drvene daske u gepeku i sa njima prelazite preko rupa. molim za pomoc, unapred zahvala.

ODGOVOR:

Zadnji ovjes se sastoji od pojedinih spona, hvatišta , potpornih spona . Sastavni dijelovi toga sustava su i mnogi selen blokovi . Neispravnost navedenih selen blokova se ne može uvijek defektirati na servisnoj dizalici. Međutim svaki bolji automehaničar će znati prepoznati takvu neispravnost. Na Vašem vozilu obavite kontrolu navedenih blokova i po potrebi zamijenite iste. Na svakom ovjesu su tri selen bloka .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,6 - KARBURATOR

Datum objave: 12.06.2011 13:49:38
Slika
PITANJE:

pozdrav gospodine meić . vozilo je audi 80 1.6 karburator 82. godište.imam pitanje ,kada odvojim kabel sa svjećice trećeg cilindra okretaji se ne smanjuju, nakon povratka istog kabela odvojim sa četvrtog cilindra također ne padaju okretaji.auto je jučer vožen na otvorenoj cesti gdje sam ga vozio 140 km/h bez trzaja tijekom vožnje i još sam imao lufta na papučici gasa u četvrtoj brzini.ne pregrijava se niti troši ulje. i možete mi sugerirati od kojeg tipa audija odgovara karburator na ovaj automobil.unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Test s kablovima za svjećice koji ste napravili ukazuje na loš rad motora na leru. To znači da učinak pojedinih cilindara nije isti . Radi tog treba ispitati najprije mehaničko stanje motora i to : kompresiju, propuštanje na usisnom kolektoru,  fazu motora, predpaljenje, prisutnost HC u ekspanzionoj posudi ( ugljikovodik ) . Nakon toga se provjerava kvaliteta iskre na svjećicama, visokonaponski kablovi, razvodnik paljenja, bobina . Na kraju ostaje karburator. Na karburatoru postoji kataloški broj  dijela , i takav isti broj dijela treba biti na karburatoru kojega ćete skinuti s drugog vozila .

na vrh Povratak na vrh

FORD FUSION 1,6 TDCI - BLOKADA PALJENJA

Datum objave: 12.06.2011 13:42:17
Slika
PITANJE:

Nedavno sam kupio FORD FUSION 1,6 TDCI 2008 GOD. ali se pojavio problem blokade motora, blokada bi se trebala ugasiti kad se da kontakt međutim ona se ne ugasi već počne treperiti i motor se ne može pokrenuti.Napminjem da sve ostale kontrole rade normalno.

ODGOVOR:

Kada se ne ugasi kontrolna lampica blokade paljenja to je siguran znak da postoji greška u sustavu. Greška se može otkriti kompjutorskom dijagnostikom i uobičajenim ispitivanjem. Moguće neispravnosti su ; transponder u kluču, elektromagnetska antena oko kontakt brave, imobilajzer, električna instalacija, solenoid za blokadu paljenja . Obavite spomenuto ispitivanje.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,4 16V - LJEPLJIVA TEKUĆINA NA FILTERU ZRAKA

Datum objave: 12.06.2011 13:36:43
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Već sam Vam jednom pisao i Vi ste nesebično pomogli. Ako bi našli vremena da odgovorite na moj novi upit bio bi veoma zahvalan. Dakle radi se o VW Golf IV 1.4 16v, 2000 g, problem ili pak nije problem kako moj mehaničar kaže je u tome što se na filteru zraka pojavljuje neka ljepljiva tekućina koja podsjeća na ulje ali nije ulje, ne miriše tako i kao što sam rekao ljepljiva je. I ta tekućina se nalazi na okviru toga filtera ne i na samom filteru. Možda zbunjujuće pokušajem približit problem ali i samome sebi teško objašnjavam kakva je to tekućina uopšte. Filter je čist, mislim relativno čist od svih prljavština i redovno ga mjenjam na godišnjem servisu bez obzira u kakvom je stanju. Auto ulje praktično da ne troši, jer između godišnjih servisa maximalno 3 decilitra da donalijem ulja, tj. na 10.000 km. Auto je inače prešo 94.000 km. Nadam se da mi možete reći što bi to moglo biti i jeli to potencijalno neki veći problem. Unaprijed hvala..

ODGOVOR:

Direktnim uvidom na vozilu treba doći do saznanja o spomenutoj tekućini, masi, supstanci koju vidite na filteru zraka. Prema sastavu te tekućine treb azaključiti da li je to : kondenzat, smjesa vode i uljnih para, tvorevina koju stvaraju uljne pare iz kartera, rashladna tekućina. Kada obavite analizu kao što sam i naveo znati ćete o čemu je riječ.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - PREGLEDATI AKUMULATOR, KONTAKT BRAVU ...

Datum objave: 12.06.2011 13:12:08
Slika
PITANJE:

Pozdrav.Imam fiat punto 1.2 8V 2007god. prešao 40000km. Danas sam ga vozila i bilo je sve ok,nakon sata stanke ponovo sam isla vozit,ali ništa. Ništa na komandnoj ploči nije gorilo,kazaljke se ne dižu,,radio neradi,,ništa-mrtvo.Okrečem ključem zasvitli ploča,oko baterije se ćuje neki neprekidajući zvuk,na ploći gori lampica baterije,ali nedaje nikakav kontakt. Pokrenuli smo ga na guranje. Molim ako mi možete odgovoriti u čemu je problem? unaprijed HVALA

ODGOVOR:

Ako na instrument ploči nisu svijetlile kontrolne lampice i ako niste mogli upaliti motor na uobičajeni način , najprije terba pregledati kleme akumulatora i sam akumulator. Ako je akumulator ispravan kontrolira se kontakt brava i elektropokretač. Pregledajte navedeno , javite što je bilo .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - ZAMJENJENA BOSCH PUMPA, ALI....

Datum objave: 12.06.2011 00:24:41
Slika
PITANJE:

Opel vectra 2.0 dtl. Nisam je mogao upalit i majstor rekao da je otišla bosch pumpa. Kad smo nju promjenili, motor neće raditi preko 2500 okretaja i baca veliki bijeli dim pri davanju gasa. Znate li možda u čemu je problem. Hvala!

ODGOVOR:

Prije svega se treba zapitati da li je visokotlačna pumpa koju ste ugradili ispravna . Ako je ispravna da li je dobro ugrađena ( faza motora, predpaljenje ) . Da li je Vašem "majstoru" poznato u kakvom stanju je mehanički sustav motora, u kakvom stanju je sustav za upravljanje motorom. Vaše vozilo ima upravljačko računalo , sustav za blokadu paljenja , pojedine senzore i davače , sve to može utjecati na problem koji ste naveli. Pregledom Vašega vozila sigurno bih dao jednostavn i točan odgovor te predložio rješenje.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 290 TD - OSTAO BEZ GORIVA

Datum objave: 12.06.2011 00:22:32
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem mercedes e290 td automatic,elegance oprema, godina proizvodnje je 1996, automobil ima stvarnim 300000 km,do sada nisam ima nikakvih problema sa automobilom, ali danas mi je nestalo goriva u njemu i normalno otišao sam do ine sa kanisterom i kupio desetak litara da mi izdrži do ine, ali nakon toga automobil ne može upaliti, istrošio sam svoj akomulator od 100 ah i još jedan od 75 ah, ali ne moće da upali! Koliko se razumijem u automobile, provjerio sam dali filter dobiva gorivo a i isto tako i bosch pumpa dobiva gorivo. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru

ODGOVOR:

Iz Vaše priče se može zaključiti da u sustavu goriva ima još zraka . Nekada se taj zrak ne može eliminirati samo startanjem pomoću elektropokretača nego je potrebno postepeno odzračiti sustav dobave goriva. Odzračivanje treba napraviti u servisu koristeći pumpicu za izvlačenje zraka i koristeći i druge metode za tu priliku. Treba samo paziti da dugotrajnim startanjem ne oštetite elektropokretač.

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,6 i - REAR INDICATOR FAILURE

Datum objave: 12.06.2011 00:19:21
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim fiat stilo 1.6 2002.godina. nedavno mi se počela paliti lampica rear indicator failure. kad stisnem kočnicu, kad upalim svjetla, kad upalim lijevi ili desni žmigavac pojavi alarm žarulje s navedenom porukom. Molim odgovor, s poštovanjem Damir

ODGOVOR:

Naveden natpis se pali kada je neispravna neka od žarulja , kada postoji razlika u naponu u pojedinim električnim vodovima, kada postoji pad napona na nekom od konektora ili kontakata. Uzrok se može otkriti kontrolom pojedinih kontakata i mjerenjem napona u električnim vodovima.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF I -

Datum objave: 12.06.2011 00:16:23
Slika
PITANJE:

Poštovanje, posjedujem Golf mk1 1983.g. motor 1.5 benzin+plin. Prije nekoliko dana jedan "majstor" vršio mi je zamjenu zupčastog remena i španera,nakon toga auto nece da pali.Ujutro moram verglat duze vrijeme kao da navlaci benzin nakon cega upali i cim malo ostoji ponovno isti problem.Prije mi je na plin palio na pola kljuca ujutro sad na plin nece nikako jedino ujutro naverglam na benzin pa onda prebacim na plin ali cim ostoji isti problem.Bio sam ubacio i elektronsko paljenje ali isti problem,sad mi je obicni razvodnik sa platinama.Zamijenio sam pumpu benzina,nove platine stavio a i dalje problemi sa paljenjem!? Hvala

ODGOVOR:

Prilikom zamijene zupčastog  remena treba jako paziti da se motor točno stavi u fazu i da se podesi kut predpaljenja . Ako postoji bilo kakvo odstupanje ili netočnost u tome dijelu , motor će teško paliti, neće imati snage, a potrošnja goriva će biti povećana. Provjerite navedeno.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI - NEJEDNOLIKI RAD MOTORA

Datum objave: 12.06.2011 00:12:11
Slika
PITANJE:

Imam golfa III 1,9 TDI u leru mi zvuk motora nije jednolik nego onako kao da malo radi pa malo ne i u voznji mi pri manjim okretajima trza dosta dok se ne postigne veća brzina i veći okretaji, bio sam kod mehaničara i on mi je rekao da treba poštelati bosch pumpu, pa me zanima koliko bi to kod vas koštalo ukoliko je stvarno riječ o tome?

ODGOVOR:

Uzrok nepravilnog rada motora ne mora u ovom slučaju biti visokotlačna pumpa . Postoje još brojni razlozi radi kojih motor može loše raditi . Nabrojiti ću najčešće razloge : filteri, nečist rezervoar, zrak u sustavu goriva, mehaničko stanje motora, dize, regulator količine goriva . Vaše vozilo bih trebao najprije ispitati a nakon toga bih točno znao što je neispravno . Tada bih predložio rješenje i točno naveo cijenu popravka. Ako Vas to zanima slobodno se javite.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 2,1 TD - INTENZIVNO ZVECKANJE

Datum objave: 12.06.2011 13:08:19
Slika
PITANJE:

Postovanje Vlasnik sam Peugeota 406 2.1 TD iz 1998g, na motoru je uradjena polugeneralka, prije 10 000km zamjenit je remen distribucije, prije nekoliko dana odjednom se poceo cuti nekakav zvuk slican kao kad odu podizaci ventila, auto je odvezen majstoru i rastavljen, promjeniti podizaci, prvjereni leteci lezajevi, kompresor klime, medjutim lupkanje se nastavlja, provjerena je pumpa, neke od mogucih razloga koje je majstor rekao da su moguci je da se odlomio komadic klipa, da je nesto uslo kroz usis u kompresioni prostor ili da je jedna karika pukla i sad klepece po utoru, kompresija je izmjerena i samo na jednom klipu je malo slabija, neznam tocne mjere, auto pali kao mina i normalno radi, ne trosi ulje niti se primjecuje nista neobicno osim tog intezivnog zveckanja.

ODGOVOR:

Zvuk koji se opisali svakako treba čuti direktno na motoru i na taj način zaključiti gdje i zašto isti nastaje. Bez neposrednog uvida na vozilu mogu dati smo opširan odgovor. Pažljivim slušanjem i analizom potrebno je zaključiti dali zvuk dolazi iz glave motora , iz bloka motora, iz kartera . Ako zvuk dolazi iz kartera može ga stvarati ležaj klipnjače , glavni ležaj radilice, uljna pumpa. Ukoliko zvuk dolazi iz bloka motora uzrok može biti klip, osovinica klipa . Kada se zvuk lupanja čuje u području glave motora lupanje može nastati na bregastoj osovini, hidropodizačima, ventilima , vakum pumpi . Siguran sam da se temeljitim pregledom i stručnim pristupom može otkriti  zašto i gdje nastaje opisano lupanje.

na vrh Povratak na vrh

SAVJET - KOMANDA SPOJKE UZ VOLAN

Datum objave: 12.06.2011 00:07:11
Slika
PITANJE:

Zanima me da li je ikako moguce spojku od automobila premjestiti na volan ili kocnicu jer iman nekih zdrastvenih problema pa da adaptiram automobil?

ODGOVOR:

Spojku ( kuplung ) nije nikako moguće premjestiti na volan ali je moguće ugraditi mehanizam za komandu spojke uz volan. Na taj način bi umjesto nožne imali ručnu komandu spojke. Takve modifikacije se rade za invalide. Nemam informaciju tko to radi.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - MOŽE LI SE PALITI NA GURANJE

Datum objave: 12.06.2011 00:00:37
Slika
PITANJE:

Postovani! Ne kuzim se bas u automobile. Zanima me da li Renault Laguna 1.9dci, 2000.g., prijelazni model jedinice motor ima razvod ventila preko klinastog remena ili nema, tj. da li se moze paliti guranjem? Hvala!

ODGOVOR:

Motor navedenog vozila nema razvodni mehanizam preko klinastog remena nego preko zupčastog remena . Paljenje motora nije preporučljivo guranjem vozila . Ako se to ipak radi ne mora se dogoditi ništa ali se može dogoditi preskakanje zupčastog remena i oštećenje motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i.- POSAO ZA AUTOLIMARA

Datum objave: 11.06.2011 23:58:14
Slika
PITANJE:

Na Renou Clio 1,2; 1997 godina, 3-vrata vrata vozača su pokleknula moraju se pri zatrvaranju podići, ne mogu odvrnuti dnju bolcnu na šarki vrata. Majstor je pokušao sa VD 40 i sa zagrijavanjem ali nije uspio. Inače vrlo je malo prostora tako da je teško prići bolcni. Ako imate neki savjet ili prijedlog biću zahvalan.

ODGOVOR:

U ovom slučaju nema se puno toga za reći . Posao povjerite servisu koji može obaviti navedenu demontažu. Te poslove uspiješno rade autolimari . Nekada je potrebno koristiti i aparat za zagrijavanje kako bi se proširio dosjed i tako oslobodio izlaz za osovinu.

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 TDS - TRESE PRI KOČENJU

Datum objave: 11.06.2011 23:51:30
Slika
PITANJE:

imam bmw 525 tds e39 u odlicnom stanju,osim sitnice,auto trese na kocenju ali samo prednji kraj.prednji lezajevi su novi,gume su nove,geometrija i balans su napravljeni prije 1000km,sve disk plocice su nove jedino diskovi nisu mijenjani jer uoopce ne izgledaju potroseni.osim tresnje prednjeg kraja na kocenje nema nikakvih drugih problema,da li su prednji diskovi problem?

ODGOVOR:

Diskovi mogu biti uzrok vibracija koje ste spomenuli ali to mogu biti i drugi faktori i to : hidraulika, kočna kliješta, dijelovi ovjesa , gume, felge. Pažljivom analizom i provjerom svega što sam naveo sigurno se može utvrditi što je neispravno. Sličnih primjera smo imali često u praksi.

na vrh Povratak na vrh