Danas je: 24.05.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT LAGUNA 1,8 16V- BRUJANJE KAD RADI KLIMA

Datum objave: 18.07.2011 17:56:38
Slika
PITANJE:

Postovani imam renault lagunu 1.8 16 ventila, 2001 god, 88 kw,i obracam Vam se vec ocajna u nadi da cete ustepi da me bar posavetujete. Auto radi normalno, cim se klima upali cuje se brujanje, pri jacem gasu brujanje postaje intenziivnije. Uradjen je veliki servis,mali servis,nov alternator, kompresor, roleri, spaneri, ulje novo, nov freon. Automobil mi stoji vec nedelju dana u servisu jer ne mogu da otklone kvar.

ODGOVOR:

Zvuk koji ste opisali može nastati na ventilatoru grijača , na elektromotoru ventilatora. Postoji još i ventilator na hladnjaku koji se također pali kada uključite klima uređaj . Zvuk nije teško otkriti jer nastaje na mjestima koje sam naveo. Možda ipak trebate potražiti drugi servis koji to može s lakočom obaviti.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE COUPE- SAM POVEĆAVA OKRETAJE

Datum objave: 18.07.2011 17:46:19
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav! e ovako imam veliki problem sa renaultom meganeom coupeom. naime auto je do sad imao mali ler gas (otprilike 700 okretaja) no u zadnjih tjedan dana auto sam povećeva okretaje tj ode u iber turažu te se gasi u vožnji. Bio sam na dijagnostici te mi je čovjek rekao da je otišao senzor okretaja motora. no ja ipak više sumnjam na motorić ler gasa(?) naime i to sam probao promijenit no motorić koji sam dobio nije pasao te mi je čovjek rekao da treba naručit pa opet gledat jer postoje dvije vrste itd. zanima me što da napravim i dali možda znate što bi to moglo biti? unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Način na koji želite riješiti problem nije dobar. Dogoditi će se da ćete kupiti pojedine dijelove na pamet a isti možda nisu potrebni.  Najbolje rješenje je da Vam stručnjak obavi dijagnostiku motora , nakon toga vam može odmah predložiti rješenje i navesti cijenu popravka. Takve probleme rješavano svaki dan pa znam što se može dogoditi . Ovoga časa nema smisla da navodim sve moguće greške jer ih može biti mnogo i od toga na bi imali koristi.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 1,6 DIZEL- PROBLEM S KLIMOM

Datum objave: 18.07.2011 17:40:12
Slika
PITANJE:

Najprije pozdrav! Postovani gospodine Meic,imam Mazdu3 1.6 disel 2004.god i odem u servis da uradim servis klime,promjenu mi filter klime i urade recilkulaciju plina klima uredjaja ali mi sada klima sporije i slabije hladi nego sto je prije i cini mi se da zrak koji izlazi iz ventilacionih kanala nije jednako hladan sa lijeve i desne strane tj sa desnih ventilacionih otvora je hladniji.Kada ukljucim puhanje u noge malo zraka osjetim da mi puse i u lice.Vratio sam se u servis na reklamaciju ali nisu uspjeli da mi rjese problem jer navodno nisu imali elektricara da uradi kalibraciju klapni preko IDS pa sam narucen za drugi dan. Mozete li mi reci kolika kolicina plina R-134a ide u moj klima uredjaj i sta bi po vasem misljenju mogao biti problem?Moze li nepravilno postavljen filter klime biti problem. Napominjem da je klima prije servisa odlicno radila i mozda je ponekad bolje ispravne stvari i ne dirati. S postovanjem! Pozdrav

ODGOVOR:

U sustav klima uređaja ide 650 grama freona, uz to se stavlja i specijalno ulje za kompresor . Na tome servisu se mijenja i dehidrator ( filter freona ) . Sve to mora raditi stručna osoba koja je prošla specijalno školovanje za klima uređaje.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DTI - UJUTRO TEŽE PALI

Datum objave: 18.07.2011 17:37:57
Slika
PITANJE:

Poštovani,imam RenaultScenic 1.9dti,59kw iz 2002g.Imam ga 4 god.i ima prijeđenih 183000 km.Prvih 5god. redovito je servisiran u ovlaštenom servisu u Osijeku,gdje je i kupljen.Prije godinu dana primjetio sam da mi ujutro teže pali,treba mu 10-15 sek.da upali i to sada na ovim ljetnim temperaturama.Napominjem da na vrlo niskim temp. od-10 pa i-18 pali"na zub",radi na 1500 okr.10 sek. padne na 1200 i za 10 sek. padne na 850 i to je to.Kao da na višim temperaturama nema dobru pripremu za paljenje.Promijenio sam pumpicu ispred filtera za gorivo,no ni to nije pomoglo.Da li da ugradim i dodatni nepovratni ventil? Bio sam tri puta na kompjuteru i uvijek je bilo sve u redu.Inače motor radi dobro,ne troši ulje,dobro "povuče"i kad je vruć pali bez greške.Grijači su uredu.Kažu mi da provjerim kompresiju.Dali su u pitanju možda senzori?Obraćam se Vama,jer vidim da ste mnogima pomogli.Što mi je činiti? S štovanjem i unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Problem s otežanim paljenjem toplog motora može nastati radi slijedećeg : stanje akumulatora i elektropokretača, zrak u sustavu goriva, nepovratni ventil za gorivo, flteri, mehaničko staje motora ( kompresija ) , faza motora, ECT senzor, regulator količine goriva, dize, električna instalacija i konektori, ECU centrala. Kratak i jednostavan odgovor mogu dati tek nakon pregleda vozila.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA - LAMPICA GRIJAČA

Datum objave: 17.07.2011 21:44:25
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Imam jedno pitanje.Vozim škodu fabiu 2007 god,i u toku vožnje mi se počela da pali lampica na kontrolnoj tabli od grijača,znaci nije se upalila i gorila konstantno,vec se non stop pali i gasi.Dali ima sanse da mi na ovaj nacin kazete u cemu je problem?Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Kontrolna lampica grijača se pali kada je neispravan neki od grijača ili kada postoji greška u sustavu za dobavu goriva i u sustavu za upravljanje motorm. Najčešće neispravnosti su : pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, davač impulsa RPM, potenciometar pedale gasa, regulator količine goriva, senzor pedale kočnice, električna instalacija .

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - POTROŠNJA ULJA

Datum objave: 17.07.2011 21:42:02
Slika
PITANJE:

Poštovanje, imam problem nakon 4 hiljade pređenih kilometara, dosuo sam 0.80 litara ulja, primjetio sam da na auspuh izbacuje crni dim. Isto tako i inter cooler da je mastan, ali sam primjetio da turbina izbacuje ulje pri vecim obrtajima u inter cooler, stim što turbina radi i motor ima snagu. Jel postoji neko adekvatno riješenje ili samo zamjena. Ovim putem Vam se unaprijed zahvaljujem i nadam se odgovoru.

ODGOVOR:

Ako motor troši ulje preko turbine rješenje je samo uređenje ili zamjena turbine . Crni dim može nastati radi lošeg stanja turbine koja ne stvara dovoljan tlak. Obavite kontrolu mehaničkog stanja motora jer osim turbine motor može trošiti ulje preko vodilica ventila.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - NESTAJE VODA

Datum objave: 17.07.2011 21:37:40
Slika
PITANJE:

postovani,imam golfa 4 tdi sa di cvenim,problem je taj da mi gubi vodu nekad ali neiscuri negdje nestane,nemozemo da pronademo gdje je problem...molim za savjet i misljenje

ODGOVOR:

Rashladna tekućina se može gubiti iako nema vidljivih tragova curenja . To se događa kada rashladna tekućina curi po vrućim dijelovima motora ili sklopova. Takvo mjesto je najlakše pronači kada je vozilo na servisnoj dizalici i kada se demontiraju sve zaštitne obloge oko motora i ispod motora. Tada stručno oko može prepoznati i otkriti mjesto propuštanja rashladne tekućine.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,4 16V- ZVUK PRI OKRETANJU VOLANA

Datum objave: 17.07.2011 21:35:50
Slika
PITANJE:

Pocituvan gospodine, Imam Hyundai accent 1.4 16v od 2006 god. Koga vrtam na desno (poln krug) odvreme navreme (znaci ne segogas) se javuva nekoj zvuk kako nesto da krcka. Bev na servis i oni mi smenija gumi na balans stanglata. Posle 2 nedeli zvukot povtorno pocna da se javuva. Ve molam ako mozete da mi pomognete. Pozdrav, Aleksandar

ODGOVOR:

Osim balans štange postoje i drugi dijelovi koje treba provjeriti a to su : spone volana, krajnici spona, selen blokovi ovjesa, spone ovjesa, aksijalni ležajevi amortizera, kuglasti zglobovi, hvatišta ovjesa. Provjerite sve što sam spomenuo.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II - BLOKIRA BRZINOMJER

Datum objave: 17.07.2011 21:32:18
Slika
PITANJE:

imam problem sa renault cliom II 2000g.Naime prije par dana brzinomjer mi se počeo blokirati.Nema pravila ,kazaljka ostane zaliepljena na 20km pa tu stoji ,pa ode na 100km pa se vrati na 40km pa tu stojiitd. molim vas za pomoć,unaprijed hvala. Dean

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu u vezi brzinomjera mogu postojati nekoliko razloga i to : niski napon punjenja alternatora, električna instalacija , konektori na instrument ploči, davač impulsa brzinomjera, instrument ploča. Prilikom ispitivanja počinje se najprije s mjerenjem pojedinih napona a nakon toga s ispitivanjem impusa od davača do instrument ploče. Ako ima kakvih pitanja možete se javiti opet.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 D - LAMPICA RUČNE KOČNICE

Datum objave: 17.07.2011 21:30:13
Slika
PITANJE:

Sinoć mi je na golfu III (dizel) počela titrati lampica da je ručna kočnica podignuta , a zapravo nije i tako se cijelu vožnju palila i gasila. pomoć???

ODGOVOR:

Navedena lampica ima dvostruku funkciju . Pali se kada povučete ručnu kočnicu i kada nedostaje ulja u kočnom sustavu. Moguće neispravnosti su : niski nivo ulja u posudi radi istrošenosti kočnih obloga ili radi curenja ulja iz sustava kočnice . Uzrok može biti i električna instalacija ali je to rijetka pojava.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI- LAMPICA ESP

Datum objave: 17.07.2011 21:28:19
Slika
PITANJE:

Postovani imam pitanje za Golfa IV 1.9TDI... donedavno mi se nije pojavljivalo na satu kad palim automobil lampica od ESP dakle pri paljenju motor radi na tri klipa i svjetli lampa ESP stoga ja ugasim motor i ponovim palenje,al pri tom da drzim bar pola gasa i onda radi normalno lampa se ugasi od ESP i bez ikakvih promjena zvuka il da je izgubio na snazi i automobil ide kao da se nista nije desilo. stoga bio sam na OTMC ovde kod nas na dijagnostici i kazu mi da im je izbacilo gresku mogucnost prekida kabla od injektora 2 cilindra ili je sam injekotr crko. pa me zanima vase strucno misljenje dali vam je poznat do sada ovakav problem i sta bi se trebalo da poduzme. unapred hvala. pozdrav!!

ODGOVOR:

Detalji koje ste opisali ukazuju na moguće greške električne instalacije i ili grešku nepravilnog rada dize. U ovom slučaju najbolje bi bilo obaviti ispitivanje svih diza . Nakon toga ćete znati kakvo je njihovo stanje . Neispravnu dizu treba urediti ili zamijeniti . Ako su preostale dize dobre ne treba ih dirati. Nakon toga može se još jednom obaviti test i ispitivanje motora kao završna kontola .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI- SMEĆE U USISNOJ GRANI

Datum objave: 17.07.2011 21:25:06
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Kupio sam Škodu octaviju 1.9 tdi 2001 i na probnoj voznji je bilo sve u redu! Nakon prodaje na autocesti dolazi do gubitka snaga i to se javlja ponekad...kod mehaničara skinuto je crijevo s usisne grane i kod klapne je nađeno smeće i ona je bila slabo pokretljiva...od čega je to smeće(izgleda kao sitna prašina umočena u crno ulje) i jel moguće da zbog toga dolazi do gubitka snage? Što dalje poduzeti? Hvala!

ODGOVOR:

Navedene nečistoće dolaze u usinu granu preko EGR ventila ( ventil za recirkulaciju ispušnih plinova ) . Uzroci gubitka snage mogu biti brojni , točan uzrok bih mogao reći nakon pregleda Vašega vozila. Sada ću dati opširniji odgovor o tome što sve može biti neispravno a to su : filteri, senzor pedale gasa, MAF senzor, senzor tlaka turbine, Wastegate regulacioni ventil turbine, senzor apsolutnog tlaka MAP, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora, suženje usinih kanala u glavi motora, tlačne cijevi turbine, senzor temperature motora, senzor radilice, električna instalacija od motora do ECU centrale, mehaničko stanje motora, senzor brzine vozila, visokotlačna pumpa. Ako se ne snalazite u svemu ovome javite se .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI- SMANJEN UČINAK KLIME

Datum objave: 17.07.2011 21:21:35
Slika
PITANJE:

postovani: imam ford focus 2002 god., tdci motor.nedavno me pocela zezati klima,naime:kada je temperatura zraka napolju visoka 32 C i vise,klima prestane sa radom a kada temperatura zraka padne tj. navece ili ujutro -klima radi normalno. imam a/c klimu i automatic klimu.klimu sam napunio tako da je to uredu a vas molim da pokusate objasniti u cemu je problem.

ODGOVOR:

Servis klima uređaja se radi svake dvije godine . Tom prilikom nije dovoljno samo napuniti klimu nego treba obaviti sve radnje koje je preporučio proizvođač. Tada se mijenja dehidrator, provjerava se ekspanzioni ventil, kondenzator, kompresor. Nakon toga se stavlja novi plin, ulje za kompresor i po potrebi kontrast  ( UV boja radi kontrole propuštanja ) . Nakon punjenja se provjerava gornji i donji tlak plina u sustavu. Kod Vas vjerovatno nije napravljeno sve što sam naveo . Iz iskustva znam da mnogi vlasnici vozila štede na kvalitetnom servisu plinskog sustava i zato se događa da je učinak sustava smanjen.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 16V - NEŠTO KLACKA U MOTORU

Datum objave: 16.07.2011 08:19:10
Slika
PITANJE:

DA li su zetec motori losi za plin,koristim neku tesnost naziva hube,za podmazivanje ventila,sekvent plin je u pitanju mondeo 1,8 16v,nesto se cuje u motoru kao da klacka,nema nikakvih problema,samo me zanima sta bi moglo biti,mislio sm da je vodena pumpa ali nije,remane i spaneri su zamjenuti,ako bi ste mi mogli pomoci oko ovaga,bio bih vam zahvalan monogo.

ODGOVOR:

Zetec motori nisu ništa lošiji ili bolji od drugih kada imaju ugrađen plinski sustav. Zvuk lupanja koji čujete mogu biti : podizači ventila , bregasta osovina, ventil, nešto treće što treba čuti direktno na vozilu dok motor radi. Najbolja pomoć je kada stručnoj osobi omogućite da neposrednim uvidom na vozilu točno utvrdi o čemu se radi.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 16V - TRZA

Datum objave: 15.07.2011 23:58:55
Slika
PITANJE:

Poštovani gos.Meiću. Kupio sam astru clasik 1.4 16v 66kw god.2007 sa 54000 km.Imam problem kod jednolićnog gasa astra trza, inaće kod dodavanja gasa ili iduzimanja toga nema.Nemam iskustva sa benzincima pošto sam vozio 20 god. diesela.Molim Vas za Vaš savjet i odgovor. Unaprijed Vam se zahvaljujem na vašem odgovoru. Srdaćan pozdrav, Mladen.

ODGOVOR:

Problem ( trzanje ) koje ste primjetili najčešće nastaje kada sustav za stvranje iskre ne svjećicama ne radi ispravno. Najčešće neispravnosti su : svjećice, visokonaponski kablovi, bobina, elektronika paljenja, lambda sonda . Brzim i jednostavnim pregledom može se vidjeti što je neispravno. Takve slučajeve imamo svakodnevno i zato sam na prvo mjesto stavio upravo ovo što sam u tekstu naveo . Mogu postojati i drugi uzroci kao što su pojedini dijelovi sustava ubrizgavanja goriva ali je to rijeđa pojava.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,8 16V - KLIMA NE RADI

Datum objave: 15.07.2011 23:57:10
Slika
PITANJE:

Zdravo. Imam Opel Vectru 1.8 16V CDX iz 1997 godine. Imam problem sa klimom koji je sledeci. Klima je puna, ventilator OK, smenjen filter u kabini. Klima je automatska. Neko vreme radi odlicno ali evo danas upalim auto zagrejem ga i palim klimu na 17 stepeni a ona duva toplo a sve radi i nakon nekoliko kilometara isto. Jedna od cevi od klime pod haubom nije hladna a sto bi trebalo. Molim za odgovor POZZ.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba stručno i kvalitetno obaviti kontrolu i servis klima uređaja . Naravno da to ne možete obaviti sami jer za to nemate potrebno znanje niti potrebnu servisno dijagnostičku opremu . Prilikom servisa klima uređaja se obvezno kontrolira stanje kompresora, kondenzatora, ekspanzionog ventila. U sustav se stavlja novi plin , ulje za kompresor, kontrast . Mijenja se i dehidrator ili sušač . Nakon ovako obavljenog servisa klima uređaj će raditi .

na vrh Povratak na vrh

FIAT MAREA 1,6 16V - GASI SE

Datum objave: 15.07.2011 23:44:11
Slika
PITANJE:

POštovani, Radi se o Fiat Marei ben. 1,6 16 v.1999g U posljednjih god.dana dešava se slijedeće: auto mi se gasi u vozi, također i u leru. Na dijagnostici pokazuje grešeke : bobina 1 i 2, kod kljuć, sapododešavajući parametri. Promijenjene su dvije bobibe u roku god. dana, senzor na radilici i " porihtanje mase" Danas mi se prilikom kretanja opet ugasio. Nakon 10 min sam ga upalio i normalno nastavio vožnju.Majstor sumnja na centarlu. Ne usudim se više ući u auto jer mi je dosta već guranja. Što da radim? Inače auto vuče u vožnji kao novi, dok se ne zblokira.

ODGOVOR:

Vaše vozilo se može gasiti iz više razloga i to radi : sustava za blokadu paljenja , radi elektronskog sustava za dobavu goriva, radi sustava za stvaranje iskre na svjećicama. Kratak i jednostavan odgovor mogu dati tek nakon detaljnog testiranja i ispitivanja pojedinih komponenata na motoru. Nakon toga nije teško predložiti rješenje i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar. Moguće neispravnosti su : ključ s transponderom, električna instalacija, imobilajzer, relej ECU centrale, prekid napajanja do bobina, izostanak iskre na svjećicama, senzor radilice, prekid u dovodu goriva do injektora, potenciometar gasa, aktuator minimuma, ostali netipični kvarovi. Ako treba javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - SAFE MODE

Datum objave: 15.07.2011 23:40:18
Slika
PITANJE:

Imam pasata 1,9tdi 81 kw avg oznaka motora.moj problem je u tom sto passat vuce dobro do 3000 obrtaja,poslije ga baca u safe mod.znaci auto vuce dobro u svim brzinama ali do 3000 obrtaja.nazad nema dima,ja sam erg zatvorio ,damu to mozda ne smeta?pozdrav

ODGOVOR:

Najčešći uzroci radi kojih motor nema snage iznad 3000 o/min su : senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine WasteGate, turbina, senzor apsolutnog tlaka MAP, mjerač mase zraka, regulator količine goriva .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,9 TD - DUGO VERGLANJE

Datum objave: 15.07.2011 23:38:23
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, vidim da pomažete ljudima sa savjetima oko servisiranja auta i rješavanja njihovih problema, pa sam i ja odlučio potražiti savjet. Naime, imam audi 80 iz 1992, 1.9 TD, i počelo je polako ali sad sve više i više, verglanje prije nego upali, nekad je znao na prvi zub paliti, a ponekad par sekundi je verglao ali iz prve je palio, no sada se jako pogoršalo, iz 2. ili 3. puta upali, ali samo kad je hladan tj. ujutro, kad se ugrije, pali iz prve. Dok vergla bijeli dim ide iz auspuha, a kad upali izađe crni. Stanje se pogoršalo nakon što ga je gospodin na tehničkom u leru turirao da provjeri eko-test.

ODGOVOR:

Vaš detaljan opis ukazuje na potrebu da se obavi test motora i točno utvrdi uzrok otežanog paljenja. Nakon toga bih Vam točno mogao reći što je neispravno i predložio rješenje.  To mogu biti slijedeći razlozi : niski tlakovi kompresije, dize, grijači, prisutnost zraka u gorivu, visokotlačna pumpa. Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 T - TRAŽITI MIŠNJENJE STRUČNE OSOBE

Datum objave: 15.07.2011 23:35:31
Slika
PITANJE:

Postovani Gospodine Meic.Moje ime je Ivan i veoma mi je potreban vas savet jer ne znam sta da radim.Kupio sam Audi 1.8T benzinzc, 1995 god. 140 000 km,auto je ovako ok.Zamenio sam mu ulje pre 4 dana i filter.Sipao sam mu Helux ulje 5w-40 i stavio Man filter.Danas sam cuo, kad posle voznje stavim auto da radi u leru , neko lupkanje iz turbine cuje se tak tak tak tak,ali kad dam gas prestaje.Auto ne dimi,nema ni plavog ni crnog dima,normalno vuce.Ja treba da krenem za dva dana na put od 2000 km,idem kuci da posetim moje,a sad sam se uplasio ne znam sta da radim.Molim vas da mi javite sto pre da bih znao sta da radim,da li da idem ii ne.Neizmerno vam unapred hvala.!!!! Posaljite mi po mogucstvu odgovor na moj e mail gore.Hvala!

ODGOVOR:

Ulje koje ste stavili je odgovarajuće kvalitete , filter također. Zvuk koji čujete i koji ste opisali rijetko kada se čuje iz turbine. Pitanje za Vas glasi : Dali ste potpuno sigurni da je to iz turbine ili to samo pretpostavljate ?  Ako ste sigurni da je to iz turbine istu treba pregledati i nakon pregleda zaključiti može li se još neko vrijeme vozili ili je potrebna hitna intervencija. Ako niste sigurni da je to zvuk iz turbine morate obaviti pregled vozila i zatražiti mišljenje stručne osobe . Tada možete odlučiti o planu putovanja.

na vrh Povratak na vrh