Danas je: 22.09.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF II 1,6 D - KAPANJE GORIVA

Datum objave: 13.06.2011 20:59:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim golf 2 dizel. i u zadnje vrijeme sam primejtio kapanje dizel goriva iza bocsh pumpe. Motor normalno radi, vuče, ne dimi... Gorivo kapa na blok motora malo iznad mjerača ulja. Šta je u pitanju?

ODGOVOR:

Propuštanje goriva koje ste vidjeli može nastati na cijevima dovoda goriva ili na samoj pumpi. Cijevi dovoda goriva nije teško zamijeniti. Ako je curenje na samoj pumpi istu treba demontirati i zamijeniti neispravna brtvila.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,3 - TEŠKO MU JE UZBRDO

Datum objave: 13.06.2011 20:57:54
Slika
PITANJE:

Postovanje,imam forda escorta 1.3 benzin,1985,problem je taj sto se motor brzo ugrije,pogotovu kada krenem uzbrdo,izgubi snagu i ugasi se,ponovo ga upalim krenem po ravnom ide bez problema,kad je hladan moze cak i uzbrdo,ali to ne traje dugo,ventilator se pali,mozete li mi vi reci na sto sve asocira to,dal je pumpa,hladnjak,ili je motor mozda dotrajao,unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Najprije ispitajte termostat a nakon toga hladnjak ( moguće začepljenje ) .  Ako bi se motor i dalje grijao , provjerite pumpu za vodu i brtvilo glave motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO - KLIMA UREĐAJ NE HLADI DOBRO

Datum objave: 13.06.2011 20:50:38
Slika
PITANJE:

Kupio sam polovnu xsaru picasso prije 6 mjeseci iz 2003.godine.K lima nije radila pa sam išao u servis i oni su je napunili,sada radi ali ne hladi dobro. U čemu bi mogao biti problem?

ODGOVOR:

Nije dovoljno samo napuniti Freon u sustav klime i očekivati da ista radi dobro i kvalitetno. Kada se radi servis klima uređaja ( redovni servis svake dvije godine ) obavljaju se slijedeći radovi :  zamjena dehidratora, stavljanje ulja u kompresor, stavljanje kontrasta ( kontrola eventualnog propuštanja ) , stavljanje rashladnog plina , ispitivanje gornjeg tlaka kompresora , ispitivanje donjeg tlaka kompresora, ispitivanje ekspanzionog ventila, ispitivanje efekta hlađenja . Ako je sustav dobar temperatura zraka na ventilacijskim kanalima treba biti niža od 9°C . Isto tako traba zamijeniti filter kabine i po potrebi očistiti ventilacijske kanale .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES MB 100 - NEKVALITETNI DIJELOVI ILI NESTRUČNA UGRADNJA

Datum objave: 13.06.2011 15:49:21
Slika
PITANJE:

ovako vozim mercedes mb 100 i ima prvi pogon zamjenjeni su sve kugle svi krajnici pomocni volan koji je jako skupi i prednji lezaji (lageri) kotaca takoder i glavcine su mjenjane,ali svakih 50-100 km dogada se da se istrose,pucaju novi nedugo mjenjani prednji lageri vise puta smo ih mjenali ali se dogada ista stvar pa neznam zasto se to dogada

ODGOVOR:

Prema svim Vašim informacijama koje ste naveli postoje samo dva uzroka  a to su : nekvalitetni dijelovi koje ste ugradili ili nestručna ugradnja . Treći razlog ne vidim.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,9 TDI PD - MEHANIČARI MORAJU BITI PROFESIONALCI

Datum objave: 13.06.2011 15:45:36
Slika
PITANJE:

POZDRAV,ZAMOLIO BI VAS ZA ODGOVOR,VOZIM GOLFA 5 1.9 TDI 105 KS,IMAM PROBLEM SA PALJENJEM KAD JE AUTO VRUC,UJUTRU GA UPALIM NA ZUB,A KAD SE ZAGREJE PALJENJE TRAJE I DO 7 SEK,I IMA BLAGE PODRHTAJE NA LERU KAD JE VRUC,SVE SAM ISPITO I DIJAGNOSZIKA KAZE DA JE SENZOR RADILICE,ADRUGI MEHANICARI DA JE EGR VENTIL,STIM DA MI AUTO NEDIMI ,I U VOZNJI JE STARTAN I NEMA GUSENJA,PA ME INTERESUJE STA MOZE BITI TACNA DIJAGNOSTIKA I DALI JE PROBLEM STRASAN, GOLF JE 2004 GOD,UNAPRED ZAHVALAN.

ODGOVOR:

Naravno da ništa nije strašno .  Automobil je samo sredstvo koje služi čovjeku za svakodnevnu upotrebu. Procijenu ili ocjenu da li je nešto ispravno ili neispravno donosi se direktnim ispitivanjem nekog dijela ili sklopa . Bez toga su to samo nagađanja . Ako su Vaši mehaničari ozbiljni profesionalci tada će Vam nakon ispitivanja točno reći što je neispravno i predložiti pravo rješenje. S moje strane bi bilo neozbiljno bez neposrednog uvida točno navesti što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE COUPE - PODRHTAVANJE MOTORA U LERU

Datum objave: 13.06.2011 15:42:12
Slika
PITANJE:

IMAM MEGAN COUPE KAD GA UPALIM PRIMJEČUJEM PODRHTAVANJE MOTORA MOTOR JE 1.4 16V MOLIM VAS ZA SAVJET HVALA.

ODGOVOR:

LOš rad motora na leru mogu izazvati brojni faktori : mehanički, električni, hidraulični, elektronski. Pravi uzrok mogu navesti nakon pregleda vozila . Sada ću navesti najčešće uzroke : nečisti injektori, ECT senzor, MAP senzor, aktuator minimuma, propuštanje na usinom kolektoru, loš rad sustava za stvaranje iskre na svjećicama, svjećice, kablovi, električna instalacija, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,4 12V - SAJLA KVAČILA

Datum objave: 13.06.2011 15:40:43
Slika
PITANJE:

postovanje,imam fiat bravo 1.4 12v i jucer mi je otisla sajla kvacila pa me zanima kako se sajla mijenja,unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Sajlu spojke nije teško promijeniti a najlakše je za shvatiti ako gledate kako je postavljena stara sajla.  Najprije odspojite sajlu sa vilice na mjenjaču, zatim u kabini sa pedale spojke . Postupak montaže je obrnutim putem . nakon ugradnje nove sajle treba smo podesiti hod pedale spojke tako da ista hvata u prvoj trećini kada se otpušta pedala.

na vrh Povratak na vrh

FIAT TEMPRA 1,6 i.e. - KOLIKA JE POTROŠNJA GORIVA

Datum objave: 13.06.2011 15:37:32
Slika
PITANJE:

postovani g.Meic ! posjedujem Fiat Tempru 1.6 ie 95 god. 66 kw 90 ks imam upit u vezi potrosnje goriva? koliko taj motor trosi po gradu posto na internetu nemogu nigdje pronaci te podatke imaju samo za kombiniranu voznju ? inace se vozim najvise po zelenom valu prosijek oko 50 kmh unaprijed hvala na odgovoru i postovanje!

ODGOVOR:

Potrošnja goriva po garadu nije mjerodavna i može biti od 9 do 12 l/100 . Potrošnja na otvorenom je oko 7 l/100 . Ako sumnjate u povećanu potrošnju goriva potrebno je napraviti provjeru mehaničkog sustava motora, kontrolu sustava elektronskog ubrizgavanja, kontrolu sustava za stvaranje iskre na svjećicama. Takvo ispitivanje često radimo.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - ERG VENTIL I SNAGA MOTORA

Datum objave: 13.06.2011 12:00:59
Slika
PITANJE:

Pozdrav evo imam jedno kratko pitanje! Vpzip Passat 2001god. 1.9 TDi 74kw. i u trenutku mi dođe da auto skroz izgubi snagu i nece vise od 130km/h nema sanse !!! Kada sam se savjetovao sa svojim mehaničarem rekao mi je da skinem ( ENG VENTIL ILI KAKO SE VEĆ ZOVE ) Ali sada auto ide kao blesav i nemam nikakve greske; zanima me dali je to taj ventili ili nešta drugo i koliko taj dio košta ? Hvala vam unaprijed !!!!

ODGOVOR:

EGR ventil  je česti uzrok radi kojega motor izgubi snagu . Ako ste sa sigurnošću utvrdili da je on uzrok , zamijenite ga . Cijenu EGR ventila saznati ćete kada nazovete bilo koje skladište dijelova VW i kada navedete broj šasije Vašega vozila.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,6 16V - NAGLO TRZNE U PRVOJ BRZINI

Datum objave: 13.06.2011 07:40:33
Slika
PITANJE:

Postovanje,vozim Opel vectru B 97god.benzin 1.6 16V,pitanje,vozilo kada je hladno u prvoj brzini pri davanju gasa trzne naglo,a samo u prvoj brzini.Kada se zagrije auto normalno ide.Neki su mi majistori savjetovali da zamjenjim svjecice,dali je do svjecica.

ODGOVOR:

Nitko ozbiljan neće bez pregleda vašega vozila sa sigurnošću tvrditi da su uzrok trzanja svjećice jer uz to postoje još brojni drugi razlozi. Svjećice treba pregledati i nakon toga zaključiti da li su ispravne ili nisu. Same svjećice su vrlo jeftine a mogu se zamijeniti za 5 minuta. Za ostale moguće neispravnosti svakako  treba obaviti dijagnostiku motora i tek nakon toga po potrebi obaviti popravak ili zamijenu neispravnog dijela/dijelova.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 2,0 HDI - ERG, SENZOR TEMPERATURE ....?

Datum objave: 13.06.2011 07:38:29
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam citroen xsara picasso 2.0 HDI 2004 godište,prije par dana upalila mi se lampica sa porukom check engine.Urađena je dijagnistika koja je pokazivala grešku na mjeraču protoka zraka, navedeni dio je zamijenjen,te je ponovo urađena dijagnostika, koja je pokazala problem sa EGR ventilom i nešto u vezi sa senzorom temperature.Šta da radim jer navedeni dijelovi nisu jeftini tako da mi je svaka informacija bitna.Unaprijed zahvalan

ODGOVOR:

Sve informacije koje mogu dati su bazirane na osnovu Vašeg opisa stanja na vozilu a potpuno točnu informaciju, prijedlog rješenja i cijenu popravka mogu dati nakon pregleda Vašega vozila.  Najbolji način da otklonite kvar je da tražite od servisa točnu dijagnozu . Nakon toga tražite da vam navedu i cijenu popravka. Kada budu obavljeni radovi koje je naveo Vaš servis , kvar mora biti otklonjen . Ovoga časa nema smisla da navodim deset do dvadeset raznih mogućih neispravnosti jer od toga nećete imati koristi.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 2,0 i. - VEĆA POTROŠNJA PLINA

Datum objave: 13.06.2011 09:17:39
Slika
PITANJE:

Ima Škodu Octaviu (2001. god) motor 2,0 benzin. vozim već 5 godina na plin. Potrošnja plina je oduvijek bila cca 10 litara, ali zadnja 3 punjenja troši 15 litara. Motor trza kada se vozi po ravnome sa vrlo malo gasa i na minimumu. isto se dešava i kada prebacim na benzin. Hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

U svom pitanju dali ste već i neke odgovore a to je da motor dobro ne radi ni na benzin. To je zapravo razlog da na plinskom sustavu ništa ne dirate dok detaljno ne ispitate sve dijelove i sklopove benzinskog sustava . Moguće neispravnosti su : loš rad svjećica, bobina , visokonaponski kablovi, senzor radilice, senzor temperature ECT, senzor tlaka MAP , mjerač mase zraka VAF, senzor položaja leptira TP, tlak goriva, električna instalacija od motora do ECU računala, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B 1,0 12V - UDARAC PRI KOČENJU

Datum objave: 13.06.2011 07:31:49
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam opel corsu b 1.0 12v i počeli su mi problemi sa kočenjem pa nisam siguran što učiniti!dakle pri kočenju se čuje srednje jak udarac u prednjem lijevom kraju auta pa nisam siguran što bi to moglo biti?molim vas da mi date svjet što da učinim ako ste u mogućnosti? Unaprijed se zahvaljujem! Andrija

ODGOVOR:

Udarac prilikom kočenja možete čuti kada postoji zračnost ( istrošenje ) na nekom od selen blokova prednjeg ovjesa, na balans štangi, na hvatištu ovjesa, na kuglastom zglobu spone volana, na kočnim kliještima. Prvom prilikom provjerite ovjes i  prednje kočnice.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 i - INSTRUMENT PLOČA,KLIMA ....

Datum objave: 13.06.2011 07:28:31
Slika
PITANJE:

vlasnik sam vozila Audi a4 1.8 (92 kw),god.1996.Naime s istim imam četiri problema: 1.svako prvo paljenje (na hladno)instrument tabla gotovo uvijek radi, a svako drugo i sljedeće ne radi kilometar kazaljaka i obrtomjer,a ostali pokazivači,(gorivo,temp.brojač kilometara)rade uvijek.Kad obrtomjer i i kilometar kazaljaka ne rade, desi se da kilometar kazaljka titra i čuje se zujanje (trrrrr) zanima me dali je problem u instrument tabli ili u nekom od senzora ili nečem trećem. 2.ne radi mi strujno zatvaranje retrovizora 3.problem ventilacijskog sustava i klime.Naime kad stisnem dugme za aktivaciju klime,čuje se promjena u zvuku motora iz čega zaključujem da ista radi, ali u kabinu ne dolazi nikakav zrak,niti ventilator kabine ne radi,a jednom kad sam zalupio suvozačevim vratima ventilator kabine je proradio i klima je hladila.u čemu bi tu mogao biti problem, možda u četkicama ventilatora kabine ili čemu drugom i dali je ventilator kabine neophodan za upuhivanje zraka od klima uređaja, u kabinu. 4.kad automobil ugasim nastavi zujanje (isto kao u slučaju kod kilometar sata) u predjelu maske iza instrument table nekoliko sekundi i onda prestaje.UNAPRIJED ZAHVALJUJEM NA SAVJETU I POMOĆI.

ODGOVOR:

Problem s instrument pločom može biti : konektori na instrument ploči ( loši kontakti ) , električna instalacija do instrument ploče, sama instrument ploča ( najčešće puknuće hladnog lema ) .  Za zatvaranje retrovizora potrebno je najprije ispitati prekidač , nakon toga električnu instalaciju od prekidača do retrovizora i na kraju elektromotorić u retrovizoru. Klima uređaj ne može raditi ako je neispravan ventilator kabine jer je isti povezan sa sustavom klime. Ako ne radi ventilator moguće neispravnosti su : električna instalacia do ventilatora, upravljački modul na ventilatoru, motor ventilatora. Zujanje koje čujete ne mora nužno značiti da je nešto neispravno .  Najčešći uzrok je neki od releja ili aktuatora.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 D - VISINA RUČNE KOČNICE

Datum objave: 12.06.2011 16:32:39
Slika
PITANJE:

Na Ford Mondeu 1,8 dizel, 1996g. neradi ručna kočnica. Majstor mi je zamjenio zadnje pločice i klipice jer su zablokirali, sajla je ok. Problem je što mi ručna kad je potegnem stoji visoko i ne koči baš najbolje. Kako je mogu zategnit, majstor kaze da je automatska i da ce se vremenom sama naštimat što nevjerujem.... rastavio sam plastiku kod same ručice i vidio zupčanike koji su ok, a tamo je i neki feder koji je namotan , dali možda njega treba zategnit? Molim vas za pomoć i pozdrav iz Rijeke

ODGOVOR:

Ručna kočnica se ne može podesiti na način kako ste Vi to opisali . Osnovno podešavanje treba napraviti na samoj automatici koja se nalazi između papučica kočnice. Nakon toga podešavanja ostaje samo podešavanje visine ručne kočnice na sajli ručne ( u tunelu ili ispod vozila ) .

na vrh Povratak na vrh

DAIHATSU DOMINO - PROBLEM SA DOVODOM GORIVA

Datum objave: 12.06.2011 14:11:08
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Imam problema sa dovodom goriva na Diahatsu Domino. Rastavio sam frgić i očistio ali ništa. Tražim ac pumpu ili neki filter ili električnu pumpu, ugavnom nemam pojma na koji način dobiva gorivo.probao sam navući gorivo i puhati u lajtung i uspio sam ali samo dok ne potroši gorivo iz frgića. Molim pomoć.

ODGOVOR:

Ako želite doći do uspijeha morate krenuti nekim redoslijedom , opisati ću postupak . Krenite od rezervoara za gorivo , provjerite njegovu ćistoću i po potrebi ga očistite, provjerite sve cijevi dovoda goriva, zamijenite filter goriva , ispitajte ispravnost pumpe za gorivo ( kada startate motor pumpa mora bacati mlaz goriva u dužini od 10 cm ) , na kraju kao uzrok ostaje sam rasplinjač . Isti pokušajte kompletno rastaviti i oprati u odgovarajućoj tekućini ( Carburator cleaner ) . Ako ne uspijete javite se .

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 530 D - TROM JE

Datum objave: 12.06.2011 14:05:15
Slika
PITANJE:

pozdravljeni ! ovako imam bmw e39 530 d 142 kw i nikako da normalno povuče u startu kada se kreće trom je . stavio reparirane injektore te repariranu turbinu iz njemaćke te auto nikako da dobije snagu kad kreće tek nakon 2000 okretaja normalno se osjeti njegova snaga . a u startu nikako ko golf 16 dizel ,te probao sam zamnjenit mjerać protoka zraka,,oba dva vandlera,provjerio i dao oprat katalizator ,izmjenio pumpu goriva u rezervaru ,sva crijeva vakumska su ok ,oprao i oćistio naravno intercooler kada se mjenjala turbina , te ujedno i promjenjen filter uljnih para motora na poklopcu ventila ,jer je poviše pario na ćep sada skoro da ništa ne pari na ćep sad ga nebi ni trebalo . više neznam što auto i dalje neide nikako u pokretu samom startu u trećoj se ćuje i osjeti kako motor jednostavno poludi i normalno poćinje ubrzavat kako i kad sam ga kupio iz njemaćke prije 4 i pol godine te kad se osjeti u startu da ne vuće malo baca dim al ne jako a kad dobro povuće baci dašak dima i ništa više ko bezinac unaprijed se zahvaljujem na odgovoru i pomoći hvala !

ODGOVOR:

Uz sve radnje i dijelove koje ste zamijenili postoje još brojni razlozi radi kojih motor nema potrebnu snagu i dobar start . Navesti ću koji bi to mogli biti razlozi : senzor pedale gasa, sustav za regulaciju tlaka turbine ( sama turbina može biti dobra ), senzor za tlak turbine, solenoid EGR ventila, senzor tlaka goriva na Rail-u, regulator količine goriva na niskim okretajima, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, ECT senzor, senzor bregaste osovine, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA 1,9 D - OPRUGA OVJESA

Datum objave: 12.06.2011 13:57:59
Slika
PITANJE:

Imam problem sa Skodom Felicijom 1.9 1999. godiste. Cuje se lupanje u zadnjem desnom kotacu i auto se nagnuo prema nazad na desno?Sta bi to moglo biti ?Kada taj isti kotac protresem nogom cuje se skripanje? Hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu uzrok je neispravna opruga ovjesa . Kada je u pitanju defekt opruge potrebno je zamijeniti obe opruge ( lijevu i desnu ).

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 - KAO DA VOZITE DRVENE DASKE U GEPEKU

Datum objave: 12.06.2011 13:56:14
Slika
PITANJE:

postovani vozim pezo 406 1997.god, presao 133.000km, sve je apsolutno ispravno osim jedne stvari zbog koje mi je muka da sednem u auto, to je cudno lupanje u zadnjem djelu trapa koje najvise lici kao daske da vozim u gepeku. ovo lupanje se cuje samo po losem putu. Mnogi majstori su gledali sve od auspuha, amortizera, promenio sam spone i stabilizatore, zvuk je i dalje isti i nepodnosljiv. Niko ne zna sta je uzrok tog brzog lupkanja to je cujem cest slucaj kod pezoa. ponavljam zvuk je kao da vozite drvene daske u gepeku i sa njima prelazite preko rupa. molim za pomoc, unapred zahvala.

ODGOVOR:

Zadnji ovjes se sastoji od pojedinih spona, hvatišta , potpornih spona . Sastavni dijelovi toga sustava su i mnogi selen blokovi . Neispravnost navedenih selen blokova se ne može uvijek defektirati na servisnoj dizalici. Međutim svaki bolji automehaničar će znati prepoznati takvu neispravnost. Na Vašem vozilu obavite kontrolu navedenih blokova i po potrebi zamijenite iste. Na svakom ovjesu su tri selen bloka .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,6 - KARBURATOR

Datum objave: 12.06.2011 13:49:38
Slika
PITANJE:

pozdrav gospodine meić . vozilo je audi 80 1.6 karburator 82. godište.imam pitanje ,kada odvojim kabel sa svjećice trećeg cilindra okretaji se ne smanjuju, nakon povratka istog kabela odvojim sa četvrtog cilindra također ne padaju okretaji.auto je jučer vožen na otvorenoj cesti gdje sam ga vozio 140 km/h bez trzaja tijekom vožnje i još sam imao lufta na papučici gasa u četvrtoj brzini.ne pregrijava se niti troši ulje. i možete mi sugerirati od kojeg tipa audija odgovara karburator na ovaj automobil.unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Test s kablovima za svjećice koji ste napravili ukazuje na loš rad motora na leru. To znači da učinak pojedinih cilindara nije isti . Radi tog treba ispitati najprije mehaničko stanje motora i to : kompresiju, propuštanje na usisnom kolektoru,  fazu motora, predpaljenje, prisutnost HC u ekspanzionoj posudi ( ugljikovodik ) . Nakon toga se provjerava kvaliteta iskre na svjećicama, visokonaponski kablovi, razvodnik paljenja, bobina . Na kraju ostaje karburator. Na karburatoru postoji kataloški broj  dijela , i takav isti broj dijela treba biti na karburatoru kojega ćete skinuti s drugog vozila .

na vrh Povratak na vrh