Danas je: 02.03.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA 1,7 TD - DA LI TROŠI PREVIŠE ULJA

Datum objave: 27.06.2011 10:20:07
Slika
PITANJE:

pozdrav . imam astru f cc 1.7 d , auto u prosjeku potrosi 0.5l ulja na kilometrazu od 2500 do 3000 km , auto je 1994 god. zanima me koliko je to lose ne trosi antifriz. ali daje dosta crnog dima , pa ako uzmem u obzir da trosi 0.5 litara ulja na gore navedenu kilometrazu da li je taj dim zbog potosnje ulja ili je u pitanju bosch puma ili je potreman remopnt motora. hvala !!!!

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli još uvijek je u granicama normale.  Crni dim ne nastaje radi te iste potrošnje ulja nego radi drugih faktora a to su : dotrajale dize, nečisti ( suženi ) usisni kanali u glavi motora, tlačne cijevi turbine, lošiji učinak turbine ( istrošeje ), djelomično začepljen ispušni sustav, EGR ventil, regulator količine goriva.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT - NE VERGLA DOBRO

Datum objave: 26.06.2011 08:27:09
Slika
PITANJE:

prije svega dobar dan... imam pitanje u vezi forda escorta benzinca 83 godiste... sumnjao sam na anleser kad vergla preskace zamjneo sam i anleser akumulaotr nikako nece da fino vergla? pa sad sumnjam na razvodnu kapu dal to moze da utice na paljenje jer na kablovima malo kao da gubi struju...? kad se ohlade nece da okrene kako treba da upali? dok je vruc ide.. ako moze odgovor da pokusamo... hvala!

ODGOVOR:

Ako je akumulator potpuno ispravan ( kapacitet iznad 60% ) i ako je elektropokretač potpuno ispravan tada prilikom startanja u svim uvjetima ( toplo, hladno ) elektropokretač okreće radilicu s najmanje 120 o/min . U tim uvjetima motor brzo i lagano pali . Provjerite još jednom ( ali uz pomoć instrumenata i tehničkog znanja )  ispravnost : akumulatora, elektropokretača, električne instalacije, kontakt brave .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 DIZEL 1996. - UPALI SE EPC

Datum objave: 26.06.2011 08:24:12
Slika
PITANJE:

Bok Posjedujem Mercedes C220 Dizel,automatik 1996god.Pri dužim vožnjama to jest kada se motor više zagrije(radna temperatura oko 90 stepeni C)kad izgasim motor i ponovo upalim upali mi se lampica EPC i tada jedva vozim brzina 60-70 na sat. Kada saćekam oko pola sat to jest kad temperatura spane na 60-70 stepeni mogu ponovo upaliti i lapica tada se neće upaliti i normalno auto ide.Inače kad ga tako upalim mogu voziti beskonačno bez ikakvih problema samo da ga ne gasim.Kad ga Ugasim tad su muke stani sat vremena i opet nema problema.Prije 1 godinu sam mjenjao Lukasovu pumpu i prešao sa njom 20000km.Još nikome nisam vozio auto radi ovoga kvara.Nadam se da če te mi pomoći vašim savjetom. Unaprijed Vam se zahvaljujem

ODGOVOR:

 

Kada se upali kontrolna lampica EPC ( Electronic Power Control ) sigurno postoji problem u upravljačkom modulu visokotlačne pumpe ili u komunikaciji između pumpe i upravljačkog računala motora . Dijagnostikom na vozilu se može otkriti stvarni kvar odnosno uzrok. Dijagnostiku je najbolje raditi kada motor nema snage i kada svijetli EPC .

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,6 16V - GREŠKA SE STALNO PONAVLJA

Datum objave: 26.06.2011 08:09:04
Slika
PITANJE:

imam Fiat stilo 1.6 16v....pojavljuje se greška na bord compiuteru engine failure.. pojavi se većinom kad je hladno vrijeme dok se ne zagrije......i tada slabo prima gas......na dijagnostici je rečeno da su dizne 3 i 4.....međutim zamjenjene su odnosno pročiščene, međutim opet se javlja.....rađena ponovo dijagnostika..opet 3 i 4 dizna...e neznam mastor kaže da su sve dizne čiščene i da je nemoguče da je vratio 3 i 4 diznu na isto mjesto .....bombine zamjenjene nove....DA LI JE DO DIZNI DA KUPUJEM NOVE ILI MOŽE BITI I DO KAKVIH KABLOVA OKO TE 3 I 4 DIZNE....JER SE GREŠKA PONOVO POJAVLJUJE ,slabije jer je toplo vrijeme ali pojavi se....e sad mastor kaže da je do bord compiutera......a baš mi se ne daju pare za novi bord...jer se bojim da ću bezveze dati pare....pozzzz

ODGOVOR:

Kada se obavi kompjutorsaka dijagnostika motora tada se otkrivene greške trebaju provjeriti i drugim načinom a to je pojedinačno ispitivanje . Injektori mogu biti ispravni iako isti ne rade kada su na motoru. Injektorima upravlja upravljačko računalo motora ( a ne board computer ) .  Zato treba najprije ispitati električnu instalaciju od injektora do upravljačkog računala motora.  Na kraju želim reći da Vi ne trebate ništa kupovati unaprijed na bazi neprovjerenih pretpostavki . Svaki ozbiljan servis će najprije više puta provjeriti da li je neki dio ili sklop neispravan i tek onda će predložiti zamjenu .

na vrh Povratak na vrh

SMART - PROBLEM SA BRZINAMA

Datum objave: 25.06.2011 22:17:09
Slika
PITANJE:

Poštovan, Imam smart fortwo 2000g,600cm3, motor radi savršeno šta se svega tiče jedini probem je to šta dok je motor hladan i dok se ne zagrije neće da prebaci sa 1 u 2 brzinu treba mu dosta vremena i vrti se na 4000okretaja ali ne želi prebacit jedino ako ja to napravim sam ručno kad se zagrije nakon par minutica vožne onda se super zavrti do 2000 i prebaci u 2 dali je to kod njih normalno? Unaprijed se puno puno zahvaljujem

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu ne smatram da se radi o nećemu ozbiljnijem  na automatskom mjenjaču . Prvi korak bi bio da se pregledaju i očiste svi električni konektori i kontakti mjenjača ( moguć pad napona radi nečistoće ili oksidiranja nekog od kontakata ) .  Ukoliko i nakon toga ne bi bilo poboljšanja trebalo bi raditi dijagnostiku mjenjača .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C220 CDI - DOVOD GORIVA

Datum objave: 25.06.2011 22:10:48
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Mercedesa C220 CDI Sportcoupe (2002.g.) i imam problema s dovodom goriva. Točnije, čim kazaljka za gorivo ode ispod 1/4 rezervoara, auto se ugasi te mu putno računalo signalizira da je ostao bez goriva, iako kazaljka, ali i putno računalo pokazuju da je ostalo oko 150km za prijeći. Gospoda u Eurolineu su mi rekli da moram mijenjati kompletan rezervoar tj. sve što je povezano s gorivom, iako ja sumnjam da je kvar puno banalniji. Zanima me Vaše cijenjeno mišljenje te se ubrzo nadam odgovoru. Lijep Pozdrav.

ODGOVOR:

Rezervoar može biti uzrok ako je isti deformiran i ako ta deformacija ometa ispravan rad pokazivača goriva i dobavne pumpe u rezervoaru. Takav slučaj je vrlo rijedak i zato treba najprije sumnjati u sklop pokazivača goriva s dobavnom pumpom . Rezervoar treba ostaviti kao krajnju moguću smetnju.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - KADA JE GORIVO PRI KRAJU, CUPKA U ZAVOJIMA

Datum objave: 25.06.2011 22:06:28
Slika
PITANJE:

imam punto 98 god. i stalno mi se palilampica neznan kako izgleda al se nalazi kod lampica za ulje i akumulatora pa me jako zanima šta to znači jer niko mi nezna točno reč. a i još nešto kad mi je gorivo prikraju stalno cupka u zavojima tako radi kad natočim 100 kn goriva. uvik moran točit 200 kn da to ne radi. molim vas odgovorite mi da znan.

ODGOVOR:

Prema Vašemu nepreciznom opisu može se paliti lampica za kontrolu rada motora ( sustav ubrizgavanja goriva ili sustav paljenja ) .  Motor loše radi s malom količinom goriva jer je nečist rezervoar . U ovom slučaju potrebno je obaviti dijagnostiku motora i očistiti rezervoar .  Nakon dijagnostike motora točno bih Vam naveo sve neispravnosti kao i cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh

VW JETTA 1,6 TD - STEZANJE GLAVE

Datum objave: 25.06.2011 17:02:32
Slika
PITANJE:

Poštovani na VV Jetta TD 88 god. koliko KP glava , bregasta, klipnjače ? S poštovanjem!

ODGOVOR:

Vijci glave motorase zatežu : 40 Nm, 60 Nm, +180° ,  zagrijati motor na 50°C ,  +90° . Nakon 1.000 km zategnuti još +90° . Ležajevi klipnjača :  ako je vijak klipnjače oblika A isti se zateže 50 Nm . Ako je vijak obloka B isti se zateže : 30 Nm +180° .  Remenica bregaste osovine se zateže na 75 Nm .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI, PD 74 KW - KADA SE SKVASI TEŠKO PALI

Datum objave: 25.06.2011 17:00:37
Slika
PITANJE:

Postovani! Ovom prilikom vam se unaprijed zahvaljujem na besplatnim savjetima. Imam jedan problem sa Golfom, naime radi se o Golfu iz 2003 godine sa motorom 1.9 TDI pumpa brizgaljka sa 74 KW. Auto normalno pali ali kada se pokvasi vodom tj. opere ili padne kisa tesko pali. Auto vergla neko vrijeme bez ikakvih znakova da će upaliti i onda odjednom upali. Vozio sam ga u nekoliko servisa ovde kod nas ali nista, uvijek isti problem. Jos da napomenem da su motorni kompjuter posipali sa kantom vode ali auto upali odmah. Unaprijed zahvalan

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok treba tražiti na električnom i na elektronskom sustavu motora.  To znači da treba obaviti ispitivanje : električne instalacije ( utjecaj vlage i spoj s masom ) , senzori motora ( pojedinačno ispitivanje dok motor ne može upaliti ) , ploča s osiguračima i relejima, pojedini konektori električne instalacije, glavni relej za napajanje ECU centrale. Ispitivanje je najbolje raditi u momentu kada motor ne može upaliti.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - DALJINSKO ZAKLJUČAVANJE

Datum objave: 25.06.2011 16:54:43
Slika
PITANJE:

Poštovani, najprije pohvale Vašoj stranici,ovo je nešto što zaista treba. Imam Citroen Xsaru 1,4 2000g.Imam problem sa daljinksim zaključavanjem.Naime,baterija mi se potrošila i duže vremena je nisam mogao pronaći.Nakon što sam je konačno pribavio sada ne mogu reaktivirati ključ prema uputama iz knjižice vozila(staviti ključ u bravu te držati pritisnuto bilo koje dugme dok se ne aktivira funkcija).Vjerovatno zbog toga što dulje vrijeme nije bilo baterije u ključu.Posjedujem karticu koju sam dobio pri kupnji koja ima na sebi kod i oznaku ključa.Kako ću je upotrijebiti da bi aktivirao daljinsko zaključavanje? Hvala

ODGOVOR:

Ako ne možete aktivirati ključ za daljinsko zaključavanje prema uputama proizvođača koje ste naveli uzrok može biti sam ključ ili upravljačka jedinica daljinskog. Problem ćete riješiti u servisu. Tamo će se obaviti ponovo kodiranje ključa a po potrebi i dijagnostiku sustava daljinskog zaključavanja.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN SAXO 1,5 D 2002. - ZRAK U SUSTAVU GORIVA

Datum objave: 25.06.2011 16:52:12
Slika
PITANJE:

Poštovani imam Citroen Saxo 1.5 D - 2002 godina imam problema sa zrakom u sustavu goriva. U servisu su mi ugradili filter za gorivo posebno jer je na kućištu originala puštao naftu, međutim neko vrijeme je radio dobro sada više neće nikako da upali. Senzor za ulje mi pokazuje malo da ima ulja, malo da nema ulja pa neko vrijeme opet da fali ulja uvijek drugačije da li on može utjecati na paljenje ili je neka druga greška. Gdje se nalazi taj indikator ulja? Kada napumpam sa ručnom pumpom oko visokotlačne pumpe se čuje pištanje što bi to moglo biti? Prešao je 107000 km dali je potrebno mijenjati remen pogona i pumpu za vodu što su mi rekli u servisu.

ODGOVOR:

Ako u sustavu goriva ima zraka motor uvijek teško pali. Kada se to otkloni sve će opet biti dobro. Moguća mjesta na koja ulazi zrak su cijevi dovoda goriva, filter goriva, komanda pokazivača u rezervoaru, visokotlačna pumpa. Točan nivo ulja možete uvijek izmjeriti pomoću šipke ze ulje. Senzor za nivo ulja se nalazi na prednjoj strani motora u neposrednoj blizini kartera. Zupčasti remen , natezač, klizač i pumpa za vodu mijenjaju se svakih 130.000 km ili svakih 10 godina. To može biti i ranije ako situacija i stanje razvodnog mehanizma to zahtijeva.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,3 i. 98 KW, 1993. - KAKO GA UBACITI U FAZU

Datum objave: 25.06.2011 16:49:09
Slika
PITANJE:

lijep pozdrav vozim audi 100 2,3 98 kw 93 godina i zanima kako auto ubacit u fazu tjest razvodnik na koliko se stupnje podesaje na zamajcu.

ODGOVOR:

Oznake faze i namještanje razvodnika paljenja je lakše pokazati praktično nego opisati riječima. Najprije se namjesti oznaka na radilici i to na zamašnjaku tako da se oznaka nula poklopi s crticom na kućištu mjenjača. Nakon toga se namjesti oznaka na bregastoj osovini i to tako da se oznaka na remenici zupčastog remena poklopi s oznakom na glavi motora . Na kraju ostaje samo razvodnik paljenja koji se namjesti točno tako da je prvi cilindar na paljenju . Na kraju treba samo podesiti početno predpaljenje koje iznosi 15°/720 o/min.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 2,0 HDI - NEĆE DA UPALI KLIMU

Datum objave: 24.06.2011 22:44:09
Slika
PITANJE:

ovako imam pezo 406 hdi 90ks problem sa klimom mi je nastao ima pritiska u sistemu i freona medjutim nece da upali klimu da startuje kompresor menjan presostat ,nece ni tada bio na dijagnostici ,nema gresaka , najbitnije ne dolazi struja na kompresor , a na kompjuteru ispisuje da je klima upaljena ili ugasena , radi se o klimatroniku pomozite mi bio kod 3 ili 4 majstora

ODGOVOR:

U ovom slučaju svakako treba krenuti logičnim redoslijedom . Najprije treba provjeriti količinu plina u sustavu klime i po potrebi dopuniti plin. Istovremeno kada se kontrolira količina plina obavljaju se i druge kontrolne radnje i provjere i to slijedećih dijelova : dehidrator, ekspanzioni ventil, kondenzator, tlačne cijevi, isparivač . Ako je sve od navedenog ispravno, kada se napuni rashlani plin sustav treba raditi . Ako sustav i dalje ne radi mogući uzroci su : električna instalacija , upravljačko računalo klima uređaja. elektromagnetska remenica, kompresor.  Po potrebi potzražite kvalitetniji servis koji može obaviti bilo koji popravak klima uređaja .

na vrh Povratak na vrh

CHRISLER STRATUS - BLOKADA MOTORA

Datum objave: 23.06.2011 23:48:11
Slika
PITANJE:

pozdrav. zanima me za chrysler stratus kako maknuti blokadu motora jer mi je daljinski otišao? auto zapali pa se ugasi nakon par sekundi. hvala unaprijed

ODGOVOR:

Blokada motora je elektronski sustav za zaštitu od krađe. Postoje samo dva načina kako doći do rješenja , prvi način je popraviti odnosno zamijeniti dio koji je neispravan a to mogu biti : imobilajzer ,  transponder u samom ključu, električna instalacija do kompjutora motora. Drugi način je da se dekodira upravljačko računalo motora i tada vozilo ostaje bez zaštite ali može normalno paliti.

na vrh Povratak na vrh

BMW E30 318 i - INERCIONI PREKIDAČ

Datum objave: 23.06.2011 23:44:40
Slika
PITANJE:

Imam BMW 318ti compact 97.godište,spuštao sam se s rubnika i auto je udario ispod prednjeg lijevog kotača i ugasio se.Nakon toga ga više ne mogu upaliti,sve lampice rade kako treba i vergla ali neće da upali,mislim da mi je iskočio sigurnosni prekidač i prekinuo mi dovod goriva i struje,gdje se nalazi taj prekidač na autu i kako da ga vratim. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Prekidač za zatvaranje goriva ( inercioni prekidač ) može se nalaziti na tri mjesta i to : u prostoru motora desno, u prtljažniku ispod zaštitne obloge, ispod sjedala suvozača. Uz to pregledajte i cijevi dovoda goriva ispod vozila.

na vrh Povratak na vrh

VOLVO S 40 2,0 D - GUBITAK SNAGE U VEĆIM STUP. PRIJENOSA

Datum objave: 23.06.2011 23:42:01
Slika
PITANJE:

Dobro vecer,molio bi za par.inf.koje nikako ne mogu dobiti u bilo kojem servisu kroz Hr i BiH.Radi se o volvu s40(2005god.2.0d)Vec duze vrijeme kada prebacujem iz 4brzine u 5 ili kada obrtaji dostignu vel.do 2200-2400obr.auto se pocne gusiti i jednostavno gubi na snazi(vuci).Ima zvuk kao da ga nesto gusi par sekundi pa popusti i opet gusi pa popusti i auto se bas "bori"sa tim stanjem,vodio sam ga u par servisa i nisu imali pojma cak niti o ideji.Povezivali su kao sa gorivom ali u tome def.nije stvar i recimo pri istim tim obrtajima u nizim brzinama to se ne desava;to gusenje samo 4,5,6brzina.Molio bi za savjet ili inf.sta bi moglo da bude i jos jedna stvar a to je da je dosta tesko palio tj.jako dugo verglao(ne nije bilo povezano sa temparaturom(kada su bile visoke ili niske temp.) ,jer je nekada palio bez problema dok najcesce uzas,gorivo se uvijek sipa na omv pump.zamijenili smo 2akum.)i opet se nastavilo to problematicno paljenje.Pocele su se paliti lampice za upozoravanje na servis struje i auto ide u servis ali medutim nista mu se ne otkiva i tako veliki vremenski period(cak kroz 2,3god)dok jedan dan nije se desilo da auto jako tesko pali ,jako tesko i na putu do sevrisa jednostavno sva snaga iz akumulatora se iscrpila i auto je na sred ceste stao.Promijenijo se komplet alternator i odmah dan nakon cijelog tog mijenjanja upalila se upozoravajuca lampica i sada nakon 6mj.vise se nije palila da bi veceras pocela se paliti,posto sam bio na kracem putu jedva sam stigao ali sutra ne znam iskreno sta da radim jer ovako nesto je uzas prozivljavati stalno a ne znati o cemu se radi tj.sta se desava kod automobila koji je fantastican alii..molim vas za pomoc i ukazivanje na neke pogreske..pozdrav,hvala velika

ODGOVOR:

Problemi s gubitkom snage u većim stupnjevima prijenosa i otežano paljenje koje ste detaljno opisali zahtijeva jedan ozbiljan i vrlo stručan pristup .  Sva potrebna ispitivanja na vašem vozilu treba raditi stručnjak koristeći bazu podataka i svu dijagnostičku opremu . Sada ću navesti sve što može utjecati na stanje koje ste opisali a to su : filteri,  senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine WasteGate, MAP senzor za tlak u usisnom kolektoru, EGR solenoid, EGR mehanički ventil, dobavna pumpa u rezervoaru, mehaničko stanje motora, solenoid z atlak goriva, senzor tlaka goriva, FRP senzor, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, aktuator usisanog zraka, senzor temperature goriva, ECT senzor, senzor apsolutnog tlaka BARO, senzor CKP, senzor CMP, djelomično začepljenje ispušnog sustava, električna instalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 1,8 16V - ZAMJENJENO KVAČILO, ALI PROKLIZAVA

Datum objave: 18.06.2011 10:37:54
Slika
PITANJE:

Dobar dan..imam mazdu 323 1.8 16V 84kw iz 2001.godine,benzinac sa 170000km i kvacilo mi je bilo pri kraju pa sam ga zamijenio! Nakon zamjene sve je bilo super, brzine se lako saltaju, pedala kvacila je jako lagana! Na problem sam naisao kada sam mijenjao brzine na visokim okretajima..negdje oko 5500 okretaja, pogotovo iz druge brzine u trecu-kvacilo proklizuje, okretaji se penju ali auto ne ubrzava kako bi trebao! Prilikom zamjene kvacila promjenjen je cijeli set sa potisnim lezajem, lamelom, lezajem zamasnjaka i uljem u getribi!Isto tako kod naglog starta u prvoj brzini sve je u redu ali promjena brzina na 5500-6000 okretaja u drugu javlja se dosta veliko proklizavanje i isto se desava iz druge u trecu!! Jel bi mozda mogli znati o cemu se radi i sto mi je ciniti...unaprijed hvala...

ODGOVOR:

Najveće opterećenje na spojku nije start iz mjesta nego naglo ubrzanje na velikom broju okretaja. U ovom slučaju bih posumnjao u dvije stvari i to u istrošenost zamašnjaka i u kvalitetu spojke koju ste ugradili . Treći uzrok je malo vjerojatan a odnosi se na kontakt potisnog ležaja i tanjuraste opruge spojke. Kontakt može biti takav da tanjurasta opruga ne može punom snagom pritisnuti lamelu na zamašnjak jer joj to ne dozvoljava potisni ležaj.  Neposrednim uvidom mogao bih biti precizniji u defektaži .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 HDI - IDE LIJEVO-DESNO

Datum objave: 18.06.2011 00:14:45
Slika
PITANJE:

Postovani imam jedan problem na CITROENU XSARA 1.4 HDI godiste 2004 kada ga vozim auto mi ide lijevo desno kada ga prebacujem iz 1 u 2 cuje se lupkanje na djesnom tocku recite mi kakav bi to problem mogao biti hvala unapred.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su : guma, felga, selen blok vilice, kugla ovjesa, hvatište ovjesa, poluosovina, homokinetički zglob, ležaj kotača. Brzim pregledom vozila može se točno vidjeti što je neispravno . Popravak ne mora biti skup.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,3 CDTI - KLJUČ POZNAJE ZIMI, A LJETI NE

Datum objave: 23.06.2011 23:30:25
Slika
PITANJE:

Imam Opel corsu 1,3 CDTI, 2004 god, 99000 km. Tijekom ljetnih mjeseci tj. kad je temperatura zraka iznad 12 stupnjeva pali mi se lampica "auto sa ključem". To mi se nikada ne dešava za hladnijih dana tj. od jeseni do proljeća. Auto normalno vuče, potrošnja je uvijek ista i ne primjećujem nikakovu razliku kada se lampica upali, jedino što mi smeta je to da bode u oči. To mi se dešava već dvije godine i u ovlaštenom servisu su mi rekli da auto ne prepoznaje ključ te da mogu nastaviti normalno voziti, ( "zašto ključ poznaje zimi a ne ljeti").

ODGOVOR:

Kontrolna lampica koju ste spomenuli može se paliti radi slijedećih razloga i to : oštećenje hladnog lema na kutiji osigurača, pad npona na pojedinim kontaktima ili konektorima, oštećenje temeljne ploče instrument table , greška u imobilajzeru . Sve se to može događati radi povišene temperature Vanskog zraka . Vanjski zrak može imati utjecaja i na pojavu koju ste Vi opisali . Uzrok treba istraživati kada navedena lampica svijetli .

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,8 16V - SENZOR ABS-a SE NE MIJENJA NAPAMET

Datum objave: 18.06.2011 00:10:08
Slika
PITANJE:

Postovani, Posjedujem Fiat Brava 18 16 v elx godište 1996 i nikakvih problema nemam do prije par dana sijalica ABS ostane stalno da svijetli. Posjeti sam odmah ovlasteni servis fiat vozila i na diagnostici se konstatira da zadnji desni sensor ne radi, sto sam i prihvatio, ali poslje toga dogadja se da sijalica ne gori sto znaci da je sve u redu a nekad se upali. Prekidi ili normalni rad ABS se dogadja kod voznje tj kod tresnje. Sada Vas molim da mi objasnite dali je stvvarno sensor otiso ili se samo radi o nekom nazovimo losem kontaktu. unaprijed zahvaljujem i ostajem s stovanjem Nikola Vojkovic

ODGOVOR:

Senzor Abs-a se ne mijenja na pamet nego se isti najprije ispita . Povremeno paljenje kontrolne lampice može se događati radi zračnosti u ležaju kotača , radi električne instalacije koja u tom momentu ima spoj s masom, radi hidrauličko-elektronskog bloka ABS-a koji reagira na vibracije vozila, radi računala ABS-a na kojemu u kritičnom momentu nastaju padovi napona . Bilo bi neozbiljno s moje strane da bez neposrednog uvida na vozilu tvrdim da je nešto neispravno.

na vrh Povratak na vrh