Danas je: 18.12.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

CITROEN SAXO 1,5 D - KOJE GORIVO ?

Datum objave: 18.06.2011 00:03:23
Slika
PITANJE:

Gospodine Meicu.....vozim citroen saxo 1.5 d 2002 god......interesuje me da li cu jednom dobiti odgovor....DA LI DA SIPAM OBICAN DIZEL ILI EURO DIZEL.....kupio sam ga pre dve god...prethodni vlasnik kaze mozes i euro,mozes i obican.....jedan majstor kakav euro ima boch pumpu,drugi treba euro...to je euro tri motor itd....unapred zahvalan...

ODGOVOR:

U Vašemu vozilu možete koristiti  obično dizel gorivo . Međutim moram spomenuti da će visokotlačna pumpa i dize trajati znatno duže ako koristite čistije gorivo Eurodizel. Samom motoru obični dizel neće ništa smetati.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PANDA - NAKNADNA UGRADNJA SERVO VOLANA

Datum objave: 17.06.2011 17:20:01
Slika
PITANJE:

Postovani Gospodine Meicu , u vise navrata dobijao sam od Vas izuzetno kvalitetne i strucne savete, te Vam se opet javljam. Naime od skora posedujem FIAT PANDU 2004 god. [novi model] Sa automobilom sam u principu zadovoljan,ali imam jednu nedoumicu. Vozilo nema ugradjen servo upravljac. Na instrument tabli postoji prdvidjena lampica indikator.Potrebno je naglasiti da je auto bio VAN. Interesuje me da li je moguca naknadna ugradnja istog i koji je to obim posla ,odnosno ako je moguce sta je sve potrbno od delova. Unapred se zahvaljujem i zelim Vam mnogo uspeha u Vasem daljem radu.

ODGOVOR:

Naknadno je moguće ugraditi servo volan ali nema ekonomske opravdanosti . Potrebni dijelovi moraju biti originalni jer drugi ne postoje. Na Vaše vozilo ugrađuje se tzv. servotronic sustav . To je servo volan s elektromotorom i hidrauličkom pumpom. Uz to ide i druga osovina volana, električna instalacija i upravljačko računalo servotronic. Prijenosni omjer zubne letve je također drugačiji nago što imate sada . Radi svega navedenog vidite da to nije tako jednostavno.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,4 i - GAŠENJE NITKO NE ZNA RIJEŠITI

Datum objave: 18.06.2011 00:05:53
Slika
PITANJE:

Imam peugeot 307, 1,4 benzinac 2001 god. Imam problem sa gašenjem auta, koji više ne znam kako riješiti. Bio je po raznim servisima od ovlaštenog na dalje i niko nije rješio problem. Naime o čemu se radi: Nakon malo duže vožnje po otvorenoj cesti, kad se dođe u grad i mora se češće stajati na semaforu ili zbog gužve u autu se jednostavno upali zvučni signal i auto se ugasi ili se samo javi zvučni signal i auto ostane upaljen. Po nekad je zvučni signal popračen i tekstom na displeju: pritisak ulja nedovoljan! To se zna desiti i ako se skroz ne stane, ali se skroz samanji brzina i padnu okretaji. Na autu su štelani injektori, promjenjen je senzor tlaka i senzor ulja, ali bez rezultata. Inače auto na minimumu normalno radi i ako se auto samo vozi po gradu, a da se prethodno nije bilo na otvorenoj cesti to se puno rijeđe dešava. Hvala na pomoći. Andrej

ODGOVOR:

Ne mogu komentirati što je sve mijenjano i dali je to bilo neophodno ali mogu navesti pojedine razloge radi kojih se motor može gasiti a to su :  mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, emisija uljnih para, propuštanje na usisnom kolektoru ) , tlak goriva, regulator tlaka goriva, ispravnost injektora, potenciometar leptirastog ventila, aktuator minimuma, električna instalacija od motora do ECU centrale, senzor temperature usisanog zraka, relej ECU centrale, EVAP ventil rezervoara, ECU centrala.  Ovakvih slučajeva imamo često i zato sam nabrojio sve što vidite.

na vrh Povratak na vrh

BMW 328 AUTOMATIC - INJEKTORI SU OČIŠĆENI

Datum objave: 17.06.2011 23:59:04
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam bmw a 328 automatic iz 1999g s ugrađenim lovato plinskim sustavom. Sve funkcionirao ok samo što ponekad nemogu upaliti auto iz prve nakon što odvozim neku relaciju.Dakle ujutro kad je hladan tj kad se prvi put pali upali besprijekorno dok nakon što pređem neku kilometražu (5,10,50km),stanem ugasim auto zaključam i vratim se npr za sat il dva on neće iz prve upaliti. Injektore sam očisto i na provjeri kompjutora ne pokazuje se nikakva greška pa mi je priopćeno da se to zna događati nakon čišćenja injektora i da je to jednostavno tako tj il će tako ostat pa ako me smeta mogu mijenjat injektore il će se samo popraviti s vremenom. U čemu je problem? srdačan pozdrav i hvala

ODGOVOR:

Točno je da uzrok mogu biti injektori iako su čišćeni . Nakon čišćenja injektor ne mora biti ispravan jer je oštećena dosjedna površina ventila injektora . Navesti ću i ostale moguće neispravnosti a to su : tlak goriva i količina gorivana injektorima, filter goriva, sustav paljenja ( loša iskra na svjećicama , bobina, probijanje visokog napona ), propuštanje na usinom kolektoru, MAF senzor, MAP senzor, ECT senzor, senzor radilice, TP senzor, električna instalacija, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,0 TDI - PREGLED PRIJE KUPNJE VOZILA

Datum objave: 17.06.2011 23:55:54
Slika
PITANJE:

Poštovani, zanima me koliko je isplativa kupovina vw passata 2.0 tdi iz 2005 godine. Citam po raznim forumnima da imaju velikih problema sa diznama. Dali se kod vas moze provjeriti stanje vozila prije kupnje te dali mozete pregledati i ustanoviti oštečenja. Vozilo ima cijenu od 12.200 EUR. Molim vas za savjet oko kupovine. Hvala

ODGOVOR:

Na ovome vozilu je sve dobro a jedina mana je potencijalna opasnost od oštećenja diza radi lošeg goriva i napravovremenog servisiranja motora.  Možemo obaviti kompletan pregled vozila i dati stručno mišljenje o trenutnom stanju vozila . Za navedeni iznos možete obaviti bolju kupovinu a izbor je Skoda Octavia 1,9 TDI ili 2,0 Common Rail . Međutim na bih želio utjecti na Vaš izbor ako ste se već odlučili za Passat. Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,6 i - EMISSION GARAGE

Datum objave: 17.06.2011 17:15:56
Slika
PITANJE:

Na golfu 5 1.6,2005,benzin se upalila zuta lampica "emission garage" pa me zanima uzrok paljenja te lampice i u cemu je problem?Hvala!

ODGOVOR:

Navedena lampica se plai kada postoji greška ili kvar na nakom od dijelova sustava elektronskog ubrizgavanja ili na sustavu za stvaranje iskre na svjećicama. U rijetkim slučajevima moguće su i greške mehaničkog sustava motora. Točan uzrok mogu navesti tek nakon dijagnostike navedenih sustava. Sada ću nabrojiti što sve treba ispitati : faza motora, tlakovi kompresije, propuštanje na usinom kolketoru, tlak goriva, MAP senzor, ECT senzor, mjerač mase zraka, upravljački modul leptirastog ventila, lambda sonda, električna instalacija motora, injektori, regulator tlaka goriva, sustav paljenja ( loša iskra na nekoj od svjećica ili na svim svjećicama ).

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - SVE JE PUNO ČAĐI

Datum objave: 17.06.2011 23:53:01
Slika
PITANJE:

Unapred zahvalan, Imam mercedes c200, 2.2cdi, 2003god. automatik, 270.000km presao Izbacivao je crni dim prilikom voznje, a u leru nije. Majstor je pomislio na eger ventil i rastavio motor da dodje do ventila. Usisna grana je cadjava puno,eger je cadjav,ulaz iz usisne grane u glavu motora je puno prljav vjerovatno je i glava motora prljava, cak se mogu vidjeti komadici garezi,ispod toga svega motor je prljav, kompresija je dobra, auto netrese ali crni dim... Mehanicar predlaze ciscenje eger ventila,pranje usisne grane, izduvati kompresorom glavu kroz ulaz grijaca, i provjeriti rad motorica na usisnoj grani koji radi kad se rucno pomjera. Imate li nekakav predlog sta jos provjeriti ili uraditi dok ne sklopi motor? Hvalaaa....

ODGOVOR:

Nećistoće i čađa koju vidite u usinom kolektoru i u usisnim kanalima nije uzrok nego posljedica. Možete očistiti sve kako ste opisali ali na taj način nećete postići mnogo. Za detaljno čišćenje treba demontirati i rastaviti glavu motora. Kada se to napravi odmah treba ispitati zašto motor ima nepotpuno izgaranje radi kojega se stvara crni dim i čađa. Najčešći uzroci su : filteri, MAF senzor, dize, loša turbina, MAP senzor, IAT senzor, ECT senzor, dobavna pumpa, senzor talaka goriva, senzor tlaka turbine, mehaničko stanje motora, senzor pedale gasa, VT pumpa.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,6 i.- PROBLEM S KODOM KLJUČA

Datum objave: 17.06.2011 17:12:57
Slika
PITANJE:

Poštovani Imam fiat bravu 1.6 1999g. Imam problem sa kodom kjuča.Prije dvije godine nisam ga mogla zapalit, pa mi je jedan električar otklonio kvar za par minuta, spojio ga je na nekakvo računalo, resetirao i sve je bilo u redu i rekao da se ne smijem voziti sa orginalnim kljućem koji ima kod u sebi. Uzela sam drugi ključ i nakon nekog vremena mi se to opet dogodilo. Kad su me došlepali do njega ključ je sam upalio!!! tako da tada nije ništa radio. Prije dva tjedna mi se to isto dogodilo( akomulator vergla ali ne baca iskru na svječicu, gas ne reagira)ali nakon par podušaja je sam upalio. Prije tri dana mi se to isto dogodilo ali ovaj puta ne pali. Odšlepan je kod majstora, i rekao je da treba skinuti taj kod i da me ubuduće to neće zezati.Sad kaže da to vjerovatno neće moći jer ni jedan komjuter ne prepoznaje sistem i da će to vjerojatno trebat mjenjat, cjenu nezna, a i pitanje je gdje se to može nabavit jer su kaže ti auti vrlo rijetki!? Molim Vaše mišljenje i sugestiju. S poštovanjem Vesna

ODGOVOR:

Kada se kvar s ključem više puta ponavlja to je znak stalno prisutne greške u sustavu za blokadu paljenja . Tada ne pomaže nikakvo resetiranje nego kvar treba otkriti i neispravan dio zamijeniti. Takvo rješenje se može u prvi tren činiti skupo ali je trajno i dugoročno. Ne mogu komentirati neke izjave Vašeg majstora jer vozilo nisam ni vidio . Pregledom Vašega vozila i dijagnostikom sustava za blokadu paljenja mogao bih točno utvrditi uzrok i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT AUTOMATIC TIPTRONIC - PROBLEM U RIKVERC NA NIZBRDICI

Datum objave: 17.06.2011 17:09:32
Slika
PITANJE:

U pitanju je automatski mjenjac passat 2002.godiste tiptronic 5 brzina.Problem je u tome kad je auto na nizbrdici i treba da izadje u rikverc ponasa se kao da je u leru znaci ne moze ga izvuci nazad.Isto tako prilikom prelaska preko praga auto dizalice prednje tockove naslonim na prag i dodajem gas ali obrtaji se dizu kao da je mjenjac u n polozaju.Kad je na ravnom rikverc radi normalno ali kad mu se da jaci gas kao da ostaje bez snage. unaprijed hvala na odgovoru koji bi pomogao da rijesim problem i gdje da ga rijesim jer majstora u banja luci nema.

ODGOVOR:

Prije bilo kakvog zahvata na mjenjaču treba provjeriti količinu ulja u mjenjaču kao i kvalitetu ulja. Ako je ulje jako nečisto i ako isto ima miris po izgorenom ulju to je siguran znak da je oštećen mjenjač. Ulje u automatskom mjenjaču i filter mjenjača se mijenjaju redovito svake dvije godine ili svakih 60.000 km . Obavite najprije kontrolu koju sam naveo i po potrebi zamijenite ulje i filter mjenjača. Nakon toga ćete vidjeti ima li rezultata.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B - MNE RADI VENTILACIJA

Datum objave: 17.06.2011 09:43:31
Slika
PITANJE:

Poštovani,posjedujem Vectru B 98.g i problem vezan uz rad ventilacije.Ovako,upalim auto i ventilacija ne radi,zatim moram ugasiti i ponovno paliti auto po nekoliko puta dok ventilacija ne proradi,(ventilacija radi normalno dok dam samo kontakt vozilu).Pošto su počele vručine i djeca su česti putnici to mi je jako nezgodno.Unaprijed zahvaljujem na odgovoru!!!!!!

ODGOVOR:

Vaš opis upućuje na neke nepravilnosti  a to su : električni dio kontakt brave, električna instalacija od kutije s osiguračima do komande ( prekidač ) ventilatora, instalacija od komande ventilatora do upravljačkog modula elektromotora ventilatora . Nakon toga može se ispitati i sam upravljački modul koji se nalazi na samom kućištu ventilatora. Ispitajte navedeno.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 270 CDI

Datum objave: 17.06.2011 09:38:19
Slika
PITANJE:

Kao prvo želim da Vam odam dužno poštovanje za Vašu stručnost i nesebičnu pomoć nama laicima. Posjedujem mercedesa c 270 cdi, 175ks, 5 cilindara iz 2001.g, automatski mjenjač. Već sam pročitao par tema vezanih za sledeće pitanje, ali kako vidim svaki auto i slučaj se razlikuju, pa stoga ću i sam da postavim par pitanja: 1. Auto je bezprijekoran i redovno servisiran, cca 190.000 km, ali kada papučicu gasa stisnem do kraja, onda izbaci crni dim i to samo tada. Tjekom vožnje, ako ponovo stisnem papučicu gasa do kraja, to se ne ponavlja!? 2. Zaštita protiv krađe ZEDER je ugrađena i brava za isto se nalazi u podnožju konzole ručice mjenjača, nakon duže vožnje kada stavljam ključ u bravu zedera, primjećujem da je ista topla ili ugrijana!? 3. Koje ulje za motor i mjenjač preporučujete za ovaj auto? S poštovanjem, unapred zahvaljujem

ODGOVOR:

Crni dim koji ste spomenuli nije zabrinjavajuća pojave jer isti nestane nakon kratkog vremena . U ovom slučaju to se može pojaviti radi malog zakašnjenja u djelovanju turbine. Ova pojava se ne smatra da je kvar. Brava  Zeder je topla jer se s donje strane grije od ispušnog sustava. Odgovarajuće ulje za motor je  MB 229.1 / 229.3 a to je 5W30 ili 5W40 . Ulje za automatski mjenjač je ATF specijalno ( najbolje je originalno ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,9 DTI

Datum objave: 17.06.2011 09:41:57
Slika
PITANJE:

reno clio 1,9 dti vrti oko 10 sec.dok ne upali,zanima me da li može biti zbog kompresije.molim vas kolika mora biti kompresija. kod mene je 22,18,22,17

ODGOVOR:

Tlakovi kompresije moraju biti veći od 23 bara . Niži tlakovi kompresije mogu biti uzrok otežanog paljenja. Kompresija koju ste naveli je ispod normale.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 TDI 2001. - NEREDOVITO ODRŽAVANA KLIMA

Datum objave: 17.06.2011 09:31:22
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam WV Pola 1.4 TDI 2001. god. Prije par dana sam dopunio klimu, ali nisam primjetio poboljšano hlađenje (hladi isto kao i prije dopune). Klima radi, hladi, ali ni približno dobro kao prije 2 godine kada sam kupio auto. Misleći da je u pitanju istrošenost freona, odvezao sam auto na dopunu klime. Zamjenili su mi filter kabine koji je bio jako prljav i izvršili dopunu ulja i freona. Momak koji je to radio je konstatovao da klima nije bila sasvim prazna. Bilo je oko 300 grama nečega, nisam baš stručnjak za to :), a ide 550 grama). Dopunio je i malu količinu ulja, uz konstataciju da sistem ne pušta tečnost. Ipak, rezultati nisu zadovoljavajući. Ne hladi dobro, a rekli su mi da je vjerovatno kompresor stradao pa ne može dovoljno da "gura" tečnost kroz sistem. Nisu me baš ubjedili :). Može li nešto drugo da bude uzrok, ima li u tom sistemu još neki detalj koji bi se trebao pogledati prije zamjene kompresora? Sjećam se da su spomenuli donji pritisak, kao da bi trebalo da se obori kada se klima uključi ali da kod mene ne obara. Gornji raste kako povećavam gas. To su moja laička zapažanja koja bi možda mogla preciznije definisati problem. Unaprijed zahvalan na odgovoru. Pozdrav.

ODGOVOR:

Sve što ste naveli ukazuje na neredovito održavanje i servisiranje klima uređaja. Redovni servis klima uređaja radi se svake dvije godine. Tom prilikom se ne dopunjava samo Freon R134 a , uz to se radi sve što je važno a što je preporučio proizvođač. U Vašem slučaju treba napraviti slijedeće : zamijeniti dehidrator ( sušač ) , ispitati i po potrebi zamijeniti ekspanzioni ventil, staviti novi plin , staviti ulje za kompresor . Nakon dobro obavljenog posla temperatura zraka na ventilacijskim kanalima treba biti manja od 8°C . Uz to treba zamijeniti filter kabine ( Vi ste ga zamijenili ) , očistiti i dezinficirati ventilacijske kanale .

na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO 1,6 i.e. - DIGITALNA INSTRUMENT PLOČA

Datum objave: 17.06.2011 09:27:31
Slika
PITANJE:

Poštovanje svima majstorima u servisu Meić.Ovo je vrlo zanimljiva i nadasve korisna stranica, kako za majstore mehaničare,tako i za vozače-majstore-amatere. Ja imam veliki problem.Posjedujem Fiat tipo 1.6 iz 1992.U njemu je digitalna instrument ploča.Na toj instrument ploči rade jedino kontrolne lampice u donjem redu lijevo i shema-slika auta sa otvorenim vratima.Stalno mi je upaljeno kontrola na toj shemi od zadnjih svjetala,i često mi je upaljena lampica od kontrole ABS-a.Kada je ona upaljena ABS ne radi i obrnuto.Prijeđena kilometraža,brzinomjer,ekomjer,sat za vrijeme i obrtomjer ne rade mi već 2 tjedna.Majstori su ustanovljavali da na ploči fali nekakav minus,ali pošto nemaju shemu instr.ploče,ne znaju kako to popraviti.Možete li mi vi poslati shemu ili savjetovati kako doći do tog famoznog minusa,odnosno odakle krenuti u "potragu".NAPOMINJEM,sva vanjska signalizacija radi, osim što ponekad prednja svjetla smanje snagu-zbog čega!? Kako da rješim pucketanj(detonaciju)u auspuhu prilikom naglog oduzimanja gasa?Motor ima reparirani karburator. Nadalje,majstor kaže da u mom autu postoji kompjuter, ali da nema dva "džeka" na koje bi prikopčao laptop.Gdje se točno nalazi taj kompjuter? - Ispod zadnjeg sjedišta nalazi se naekakva kutija sa žicama-izvodima.Dali je i to kompjuter i za čega služi. Hvala Vam do neba i želim Vam puno sreće i uspjeha u životu i radu. Očajni vozač.

ODGOVOR:

Tvornica Fiat se nije baš proslavila s digitalnim instrument pločama. Iste traju neko vrijeme a zatim nastaje otkazivanje pojedinih prikaza i kontrolnih znakova. Ne stoji činjenica da instrument ploči nedostaje neki minus . Instrument ploča dobiva minus preko pojedinih pinova konektora koji su ukopčani na leđnoj strani instrument ploče. Nakon što provjerite ispravnost konektora instrument ploče treba razmišljajet o nabavci druge digitalne instrument ploče. Takva ploča se ne može niti u jednim servisnim uvjetima uspiješno popraviti.  Zvuk koji ste opisali kao pucketanje su detonacije u ispušnom sustavu a mogu se događati radi raznih razloga i to : loše podešeni ventili, propuštanje na ventilima, loša kompresija, greška u fazi motora, senzor radilice, digipleks paljenje, električna instalacija, upravljačko računalo motora . Vaše vozilo nema rasplinjač ( karburator ) nego ima elektronski sustav ubrizgavanja goriva kojime upravlja računalo. To isto računalo se nalazi ili ispred suvozačkog sjedala ispod zaštitne obloge ili u prostoru motora . Obzirom na činjenicu da Vaš mehaničar nije znao da na vozilu postoji SPI ( single point injection )  sustav ubrizgavanja i da ne može pronaći upravljačko računalo motora nisam optimist u pogledu otklanjanja kvarova na motoru. Za dijagnostiku motora potrebno je uz poznavanje tehnike vozila imati i odgovarajuću servisno dijagnostičku opremu . Samo servisno računalo za to neće biti dovoljno.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,3 i. - EKSPANZIONA POSUDA JE POD TLAKOM

Datum objave: 17.06.2011 09:21:10
Slika
PITANJE:

Imam Ford Fiestu 2003 god. 1.3 benzinac. Promjenio sam ekspanzionu posudu jer je stara propustila.Kada otvorim čep posude, voda iz nje izlazi van kao da je zakuhao, ali mjerač temp. pokazuje da je temp. normalna. I više majstora je reklo da se termostat i ventilator prekasno uključuju. Za sade nemam emulzije ni na čepu posude za vodu ni na čepu od ulja, tako da smatraju da nije otišao dihtung glave motora.

ODGOVOR:

Rashladni sustav se nalazi pod tlakom ( 1,1 - 1,3 bara ) . Nije nikakvo mjerilo niti dokaz da je nešto neispravno kada se otvori ekspanziona posda a tekućina izlazi iz posude. To se može smatrati kao normalna pojava. Važno je slijedće : temperatura motora u svim uvjetima vožnje treba biti u granicama normale ( oko 90°C ) . Isto tako ne smije dolaziti do izbacivanja rashladne tekućine kroz čep ekspanzione posude kada je isti zatvoren. Ako je to tako rashladni sustav na Vašemu vozilu je ispravan.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 B5 1,6 i. - TRZA PRI PROMJENAMA BRZINA

Datum objave: 17.06.2011 09:11:35
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim Vas za pomoć: moje vozilo Audi A4 B5 1.6i 1997. god trza pri promjenama brzina (pri puštanju papučice spojke) i pri naglom dodavanju ili puštanju papučice gasa unutar istog stupnja prijenosa, tj brzine. Trzanja nema kada se mijenjanje brzine obavi iznimno pažljivo i sporo. Auto pri kretanju s mjesta ne trza. Mijenjane su svjećice i kablovi svjećica, za koje mi je rečeno da bi mogli nekada dovoditi do ovog problema. Stanje ramena i spona na prednjem trapu auta je zadovoljavajuće, te su provjereni nosači motora. Molim Vas odgovor i unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Prekidanje u radu motora koje ste opisali događa se radi sustava za dobavu goriva, radi sustava za stvaranje iskre na svjećicama, radi sustava za upravljanje motorom.  Točan odgovor na Vaše pitanje bih mogao dati nakon neposrednog uvida na vozilu. Sada ću nabrojiti više mogućih neispravnosti a to su : mjerač mase zraka, lambda sonda, MAP senzor, ECT senzor, filteri, tlak goriva, injektori, električna instalacija , IAT senzor, mehaničko stanje motora, bobina, propuštanje na usisnom kolektori, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 - SMRAD IZ OTVORA ZA GRIJANJE

Datum objave: 16.06.2011 21:58:44
Slika
PITANJE:

postovanje,ja imam problem na audi a6 1997 model u ljetnom preiodu pri pri jakoj voznji dođe mi voda pod noge i ponekad dolazi smrad iz otvora grijanja provjeravali smo kanal za odvod klime uredan je a i gubi antifziz samo u tim momentima a u zmimskom periodu ponekad izgubi vucu i kad ga ugasim i ponovo upalim sve normalno a i grijanje kabine radi u prekidima

ODGOVOR:

Svi detalji koje ste naveli ukazuju na tri moguće neispravnosti a to su : sustav grijanja i ventilacije, sustav hlađenja motora, upravljački sustav motora. Voda koju ste primjetili u kabini može biti kondenzat klima uređaja a isti se pojavljuje radi neispravnog sustava za odvod kondenzata iz kabine . Neugodan miris iz grijača je znak da je nečist isparivač i da na Vašem vozilu dugo nije čišćen i dezinficiran ventilacijski sustav . Druga mogučnost je da rashladna tekućina iz motora također ulazi u kabinu ( iako se to vrlo rijetko događa ) . Curenje rashladne tekućine najčešće nastaje na motoru ili na hladnjaku.  Treći problem kada motor izgubi snagu događa se radi tlaka turbine koji može biti veći od dozvoljenog . U to momentu upravljačko računalo motora smanjuje snagu motora ( Safe Mode ) . Za ovaj zadnji slučaj potrebno je obaviti dijagnostiku motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD TAUNUS 1,6 1982.- KARBURATOR JE OČIŠĆEN, ALI ....

Datum objave: 16.06.2011 10:57:22
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, imam problem sa motorom iz Ford Taunusa 1.6L OHC 82god, uopće ne reagira na vijak za smjesu i ne mogu naštelat da radi dobro na leru, gas dobro prima i ima snage u vožnji, pali odlično. Karburator je dvaput potpuno rastavljen i očišćen, ispuhane sve dize, zamjenjene membrane i brtve, ponovno sastavljen i opet je sve isto, pokušano je i sa drugim karburatorom, ali ista priča, kud god okrenem vijak za smjesu ništa se ne dešava, molim Vas da mi probate pomoć jer zbilja više ne znam šta da napravim. Hvala, pozdrav

ODGOVOR:

Ako ste sigurni da je karburator ispravan ( a može biti ) ispitajte i druge stavri i to : podešenost ventila, kompresiju, zabrtvljenost usisnog kolektora, fazu motora , kut predpaljenja, svjećice, kablove, razvodnik paljenja.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,0 RT - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 16.06.2011 10:55:26
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam Renault Lagune 2.0RT 1996g!U posljednje vrijeme mi se dogadja da nakon sto se zaustavim,pa ponovo pokušam pokrenuti auto,nece da se upali!Upale se lampice,cuje se pod haubom da se nesto od elektronike oglasi,ali ništa,čak ni ne zavergla!I onda nakon nekog vremena upali bez problema!Nekad mu treba manje,a u zadnje vrijeme sve više...,danas sam prešao 300m,stao,i nakon 5 minuta ga nisam mogao upaliti pola sata,valjda se ohladio,iako se po meni nije stigao ni ugrijati!!Prije par dana sam očistio senzor radilice od naslaga,sad se sjaji,ali nakon 2 dana isto,čak možda i češći problemi!Dali je možda otišao,pa da kupim novi!Zbunjuje me jer kad se spominje senzor radilice,svi po forumima spominju da zavrti,ali nepali,....moj čak ni ne zavrti????Nekad se dogadjalo da otvorim haubu na minutu,zatvorim,i pali,....ali sad ni to ne pomaze(možda je bilo slučajno).Dali imate koju ideju????U nedostatku sam povjerenja u ovdašnje majstore!!!!S Poštovanjem!Goran.

ODGOVOR:

Logično bi bilo da najprije otkrijete pravi uzrok radi kojiega motor ne može upaliti a tek nakon toga da zamijenite neispravan dio ili obavite popravak. Prema Vašoj priči najprije ispitajte snagu i kapacitet akumulatora, spoj motora s masom, elektropokretač . Po potrebi napravite i servis elektropokretača. U rijetkim slučajevima uzrok može biti i kontakt brava.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI PD - AUTOMATIK TIPTRONIK MJENJAČ

Datum objave: 16.06.2011 10:50:48
Slika
PITANJE:

Molim vas posjedujem Golf IV 2002god TDI 130KS Special sa Automatik Tiptronik mjenjacem i mjenjac mi pravi problem,proklizaje u automatskoj voznji a kad ga prebacim na tiptronik salta malo bolje pa sam mislio promjeniti ulje i filter.Interesuje me koliko ulja ide u mjenjac i gdje se mjeri.

ODGOVOR:

Odgovarajuće ulje za mjenjač je G052 990 A2 . Količina ulja 3 - 4 litre. Ulje se ispušta na karteru mjenjača na čepu. Kroz isti čep se i puni . Postupak je specijalan i treba ga napraviti stručna osoba.

na vrh Povratak na vrh