Danas je: 16.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

CITROEN AX 1,1 - U LERU JE TIH, ZAGRIJAN LUPKA

Datum objave: 08.06.2011 21:04:37
Slika
PITANJE:

Poštovani, od prije 3 mjeseca vlasnik sam Citroena AX 1.1 benzinac iz 1991 godine. Vozilo je održavano i u dobrom stanju, prešao je 140000km. Auto ima Solex rasplinjač i mehanički čok, pali iz prve i jako je živahan u vožnji (dobro reagira na gas). Dok je motor hladan i radi u leru (850 okretaja cca.) dosta je tih i prigušen no već nakon 10ak minuta rada postepeno se pojačava zvuk lupkanja (tok tok tok tok, ili knock knock knock ne znam kako bi bolje opisao). Nakon što dostigne radnu temperaturu to lupkanje postane glasnije i tako se čuje dok se auto u potpunosti ne ohladi. Najglasnije se čuje u leru!! Prilikom vožnje lupkanje pada u drugi plan i ubrzava se razmjerno okretajima (i dalje se čuje iako teže prepoznaje zbog standardne buke motora). Točim Eurosuper 98 BS jer tako propisuju gotovo svi priručnici za njega, ali usput bih pitao smijem li točiti 95 i kakve će to efekte imati? Da li je moguće da je sve to zbog starijeg ulja jer gubi viskozitet prilikom zagrijavanja ili ima veze sa svječicama/nepodešenim ventilima/krivim gorivom/samim motorom? Ulje i filter idem promjeniti idući tjedan ali do tad me zanima što bi još moglo biti u pitanju. Hvala unaprijed i lijepi pozdrav

ODGOVOR:

Zvuk karakterističnog lupanja koji ste opisali dolazi iz motora a uzrok su pojedina istrošenja . To mogu biti aksijalna istrošenja radilice i bočnih ležajeva radilice, istrošenja na osovinicama klipova, istrošenja na bregastoj osovini. Međutim s takvim zvukom ( ukoliko se isti ne pojačava ) možete voziti još mnogo kilometara . Ipak obavite sve potrebne radnje koje se rade na servisu . Ulje u motoru mijenjajte dva puta godišnje . Ako želite koristiti benzin od 95 oktana morati ćete kut predpaljenja pomaknuti u minus . Motor će biti malo manje startan ali neće biti detonacija u motoru.Ako želite da Vam pregledamo vozilo, javite se telefonom.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 75 SX - SAM TURIRA

Datum objave: 08.06.2011 16:19:29
Slika
PITANJE:

Fiat Punto 75 Sx 95 godina, kada se motor zagrije počne zaletavanje (kao turiranje),u čemu je problem?

ODGOVOR:

Točan i jednostavan odgovor bih znao nakon neposrednog uvida na vozilu . Ovoga časa mogu dati samo opširniji odgovor da su moguće greške : regulator tlaka goriva, filteri, injektori ECT senzor, potenciometar gasa ( leptirasti ventil ) , MAP senzor, ECT senzor, propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalacija od motora do ECU centrale.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - KADA JE VRUĆ TEŠKO PALI

Datum objave: 08.06.2011 16:18:14
Slika
PITANJE:

Prije dva tijedna kupio sam renault clia 1.5 dci 82ks 2005 god..imam problem sa paljenem ujutro kad je hladan upali odmah ali mu obrtaji polagano rastu do 900 okretaja,poslje toga radi normalno.. kad je vruć i odstoji malo oko 10-15min nece da pali tek iz 5-6 puta sastavi...promjenio sam mu filter od goriva i regulator tlaka goriva sad mi na dijagnostici nepokazuju niša osim da su mi loši grijači može li to utjecati na paljenje ili je nesto drugo u pitanju...inače auto dobo vuče kad upali ne dimi ne toši ulje ne znam što se dešava.... molim vas za pomoć unapred HVALA

ODGOVOR:

Teško paljenje toplog motora i nepravilan broj okretaja ukazuju na moguće brojne potencijalne neispravnosti i to : akumulator, elektropokretač, grijači, zrak u sustavu goriva, filteri, niski tlakovi kompresije, nepovratni ventil za gorivo, solenoidni ventil za tlak goriva, senzor tempertaure motora, dize, električnainstalacija od motora do ECU centrale,  ECU centrala. Ja bih najprije obavio test motora i ispitao sve navedene komponente.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 i. - NEUOBIČAJEN PROBLEM

Datum objave: 08.06.2011 16:13:52
Slika
PITANJE:

Poštovani, Moj problem je pomalo neuobičajen...posjedujem Ford Focus 1,4 2005 god. Problem je izražen kod temperatura nižih od 0 C.Prilikom paljenja ostaje raditi "blinkati" lampica blokade motora,a povremeno sve kazaljke (gorivo,temp,obrtomjer i brzinomjer)padnu na najnižu vrijednost i još kazaljke kao da pokušavaju krenuti u suprotnom smjeru(Kao kod instrumenta kad se obrne polaritet).Uglavnom se sve vrati u normalu za par sekundi kad malo stisnem gas,osim što ponekad lampica blokade i dalje blinka pa moram ugasit i ponovo upalit motor. Pozdrav.

ODGOVOR:

Ključna rečenica u Vašem tekstu je " kada malo stisnem gas " . To ukazuje na niski napon akumulatora ili niski napon kojega stavra alternator u tome momentu. Kada malo stisnete gas napon iz alternatora se poveća i sve se normalizira. Takvih slučajeva sam već imao a uzrok su bili : akumulator, alternator, električna instalacija ( pad napona ) .Javite se po potrebi.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,9 SDI - IZAŠLO JE ULJE, ALI KOJE?

Datum objave: 07.06.2011 23:54:27
Slika
PITANJE:

POŠTOVANJE MOLIO BIH JEDAN ODGOVOR NAIME PRILIKOM VOŽNJE ŠKODA FABIA 1.9SDI POČELO JE ŠIŠTATI S DESNE STRANE AUTOMOBILA I ZASMRDJELO JE JAKO MISLIO SAM DA JE GUMA PRAZNA ALI NIJE KLIMA JE PRESTALA RADITI VJEROJATNO JE PLIN IZAŠAO VAN MEĐUTIM KADA SAM OTVORIO POKLOPAC MOTORA (HAUBU)BILO JE ULJA PORED KILERA E SAD DALI JE TO ULJE OD KLIME ILI NEČEGA DRUGOGA ŠTA TREBAM NAPRAVITI UNAPRIJED HVALA

ODGOVOR:

Ako je ulje crne boje onda je to motorno ulje, ako je ulje svijetlo zelene boje onda je iz servo volana, ako je ulje prozirno onda je iz klima uređaja, ako je ulje  smeđe boje onda je iz mjenjača, ako je ulje svijetlo smeđe boje onda je iz kočnog sustava. Obzirom na navedeno i Vašu dilemu logično je da obavite stručni pregled vozila u servisu . Pregled je jednostavan i odmah se vidi o čemu se radi .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT THALIA 1,5 DCI - GAS PRIMI S ODGODOM

Datum objave: 07.06.2011 23:38:41
Slika
PITANJE:

Poštovanje, bio bih Vam jako zahvalan ako bi mi mogli odgovoriti na ovo pitanje te mi pomogli Vašim savjetom. Vlasnik sam automobila Renault Thalia 1,5 dci 2004.godište sa prijeđenih 150 000 km, a problem je u slijedećem: prije 15-20 dana tijekom vožnje primjetio sam da mi u jednom trenutku automobil nije primio "na vrijeme gas" nego sa malom odgodom tj. ja sam stisnuo papučicu gasa a auto je išao dotadašnjom brzinom još možda 5-6 sekundi da bi tada primio gas i ubrzao a iza vozila se stvorio mali oblak crnog dima (auto mi do tada nije nikad bacio dim iza). Idućih dana se to isto dešavalo, a napomenuo bih da auto ne prima gas ako ga stisnem malo brže nego samo malo po malo , te da se to ne dešava svaki puta jer ponekada (istina rijetko), odvozim dionicu puta od 15-20 km da bude sve u najboljem redu. Zadnji puta tj.jučer prilikom kretanja prvom brzinom bilo je sve u redu kao i inače ali prilikom prebacivanja u drugu brzinu i dodavanja gasa auto je jedva išao nekoliko trenutaka da bi potom izbacio veliku količinu crnog dima te samim time i normalno primio gas te išao normalno bez i najmanjeg problema idućih 30 km. U nadi da ćete mi pomoći Vašim savjetom unaprijed zahvalan

ODGOVOR:

Sve što ste napisali i opisali ipak ukazuje na neke neispravnosti a to mogu biti :  filteri, nečistoća u rezervoaru, EGR ventil, dize, ventil turbine WasteGate, MAP senzor, tlak turbine, senzor usisanog zraka, senzor tlaka turbine, senzor tlaka goriva, VT pumpa, senzor pedale gasa, ispušni sustav ( začepljenje ), ECU centrala. Kada bih imao mogućnost neposrednog uvida na vozilu mogao bih točno reći o čemu se radi. Pojedini dijelovi se nikada ne mijenjaju proizvoljno nego se isti najprije ispituju.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i - PALI SE LAMPICA UBRIZGAVANJA GORIVA

Datum objave: 07.06.2011 23:34:21
Slika
PITANJE:

Punto 1.2 8v 2002g.pali mi se lampica za ubrizgavanje goriva,svijetli koji dan pa se gasi pa ponovo.Vozilo ne gubi snagu,i ne troši više goriva. Vozilo ima 77000 km.Slini ulje na glavi motora.Na vozilu je več treća centrala za ubrizgavanje goriva,ali imam iskustva pa znam kako radi kad ode centrala(na tri cilindra).Ne forsiram vozilo,i prvi sam vlasnik.

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora se pali kada postoje neispravnosti  u sustvu ubrizgavanja goriva, u sustavu za stvaranje iskre na svjećicama, u mehaničkom sustavu motora.  U većini slučajeva neispravno je : kablovi, svjećice, bobina, lambda sonda, regulator tlaka goriva, injektor, ECT senzor, MAP senzor, potenciometar gasa, mehaničko stanje motora . Za Vas bi točan odgovor mogao dati tek nakon ispitivanja pojedinih komponenata na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

FORD Ka 1,3 i.- TROŠI 10 LITARA

Datum objave: 07.06.2011 23:24:31
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću! Naisla sam na Vasu stranicu i vidjela da dajete savjete o automobilima, pa sam vam odlucila pisati, jer ne znam sto da radim. Mlada sam vozacica, oko 3 godine. Prije 3 godine kupila sam Ford KA, 1999. godina, 1,3. U pocetku nisam puno obracala paznju na potrosnju, te ne znam koliko je trosio prije, ali sada u zadnje vrijeme kontroliram potrosnju i vidim da trosi oko 10 litara na 100 km. To je jako puno, jer mi vele da ne bi smjelo biti vise od 7 litara. Inace, motor dobro radi. Zanima me, da li se ta potrosnja moze smanjiti uz manja ulaganja i sto bi trebalo? Uz to, poceo je gubiti ulje na servu volana i dosta cesto ga moram dolijevati. Sto mi savjetujete? Hvala.

ODGOVOR:

Na samom početku moram reči da kvaliteta i cijena ne idu zajedno. To ne znači da je uzrok povećane potrošnje goriva na Vašem vozilu neki skupi kvar . Na Vašem vozilu nije moguće ( kao na staroj generaciji vozila ) podešavati potrošnju goriva ali je moguće utvrditi sve neispravnosti i neispravne dijelove zamijeniti . U tu svrhu morao bih napraviti kompletnu dijagnostiku motora i nakon toga bih znao što je neispravno i cijenu popravka.  Sve drugo je traženje pojedinih neispravnosti na slijepo i ne daje rezultate . Curenje ulja iz servo volana se također može riješiti servisiranjem servo volana ( mijenjau se sve brtve volana i neispravni dijelovi ) .  Ako Vam se vozilo sviđa i ako ste s njime zadovoljni , krenite u popravak jer umjesto Vas to neće nitko napraviti. Po potrebi javite se opet .

na vrh Povratak na vrh

FORD S-MAX - TURBINA?

Datum objave: 07.06.2011 23:21:42
Slika
PITANJE:

da li imate iskustva s ford smax. auto 2008. god. 5. mjesec. ima 65000 km, garancija je, naravno, istekla pred mjesec dana. pred neko vrijeme je nesto pocelo nesto sistati kod ubrzavanja. auto je bio u grandu na pregledu kad sam pred 2 mjeseca shvatila da nesto ne stima. rekli su da je sve ok i da se to meni nesto cini. prosla je garancija pred 1 i sada je dijagnoza - otisla turbina - naravno novac ... da li su mogli vidjeti da je stvar u turbini koju sad proglasavaju pokvarenom ili se to ne moze vidjeti kod pregleda dok ne dodje do ovog? molim za odgovor jer namjeravam napisati prituzbu hvala postovanje jasminka gajic

ODGOVOR:

Kada je turbina ispravna , naročito na tako maloj kilometraži i na tako relativno novom vozilu tada nema potrebe sumnjati u njezinu ispravnost . Neispravna turbina ima više karakterističnih popratnih pojava ( motor nema potrebnu snagu, potrošnja motornog ulja, karakterističan zvuk turbine s neispravnim ležajevima, crni dim na ispuhu ) i prema tim pojavama se odmah dolazi do spoznaje o neispravnosti turbine. Ako je na Vašem vozilu redovito mijenjano ulje i filteri alo ste redovito servisirali vozilo ,  tada je uzrok kvaliteta turbine . U normalnim okolnostima ona bi trebala trajati više od 200.000 km . Ako ste redovito servisirali vozilo u istom servisu pokušajte se dogovoriti kako bi u dijelu troškova participirao Vaš servis.  Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B - TROKIRA U VOŽNJI

Datum objave: 07.06.2011 23:09:33
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam Corsu B 1995 godina, trokira mi u voznji. Auspuh je dosta probusen a kapa i kablovi su promjenjeni prije 2 godine. Ne znam sta da radim, a kad auto stane na semaforu ugasi se i tesko ga je upaliti. Kad se tako ne da upaliti dajem gas i osjetim da nesto puca dal u karburatoru ili negdje drugdje ne znam, a sve to vecinom po vlaznom vremenu. Npr. jucer je upalim ujutro trokira mi nekih 5 min i onda sve ok, stvarno ne znam di je problem pa molim za savijet, hvala.

ODGOVOR:

Problemi s Vašim vozilom se neće riješiti sami od sebe , morate poduzeti potrebne mjere . Odmah na početku moram reči da uzrok može biti sustav paljenja ( stvaranje iskre na svjećicama)  ili sustav dobave goriva. Najbrži način kako točno doći do spoznaje o kvarovima je dijagnostika motora . Bez toga ćete na pamet mijenjati pojedine dijelove.  Navesti ću što mogu biti moguće neispravnosti : svjećice , kablovi, bobina, električna instalacija, potenciometar leptirastog ventila, tlak goriva, filteri, injektori, MAP senzor, senzor temperature motora, nečist rezrevoar, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

VW TOURAN 1,9 TDI - PALI SE LAMPICA PARTIKLFILTERA

Datum objave: 07.06.2011 23:05:25
Slika
PITANJE:

Postovana gospodo! Posjedujem vw touran 1.9 tdi 105 konja.godiste 2006 kilometarsko stanje auta je 220000 km.problem koji se javlja jeste cesto paljenje lampice partiklfiltera,to se desava samo u gradskoj voznji tu se jako przo zaprlja.Poznato mi je da se on sam cisti pri brzini voznje auta od 2000 obrtaja.Auto trosi 7.5 litara sto se prije nije desavalo.normalna potrosnja je bila do 6 litara kombinovane voznje.Auto je ocitavano na kompjuteru koji je pokazao da je filter 30 posto zaprljan i da ga jos nije potrebno mjenjati.promjenio sam i senzor koji je povezan u vezi sa filterom.Da li postoji jos koji razlog zasto se on tako brzo prlja u gradskoj voznji i da li ga je potebno mjenjati.Bojim se da ga promjenim a da se problem ne pojavi ponovo.Znaci puno trosi i lampica se pali nakon jednog dana voznje u gradu unaprijed se zahvaljujem za vasu pomoc. pozdrav amer,Amsterdam

ODGOVOR:

U ovom slučaju nije dobro na pamet mijenjati pjedine dijelove jer postoji velika mogučnost da ćete napraviti trošak a rezultat nećete postići. Prema opisu koji ste poslali paljenje kontrolne lampice za partiklfilter je smo posljedica a uzrok je nešto drugo. Moguće neispravnosti su : filter zraka, suženje usinih kanala na glavi motora, mehaničko stanje motora ( istrošenje ), senzor temperature motora, dize, djelomično začepljenje ispušnog sustava, EGrR ventil, MAF senzor, senzor temperature goriva, električna instalacija motora, upravljačko računalo motora. U ovom slučaju obavio bih kompletnu dijagnostiku motora, otkrio neispravnosti i predložio rješenje. Tako napravite i Vi .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - GENERALNI POPRAVAK MOTORA

Datum objave: 07.06.2011 13:01:08
Slika
PITANJE:

Postovani vozim Reno clio 1.5dci 2003g.p presao je 210000km prije mjesec dana "otisla" turbina tako je majstor rekao stavio drugu turbinu ali je problem isti motor trosi ulje sad su mi rekli da je motor otisao kad se spoji crijevo od iberlaufa na cijev koja vodi prema turbini motor popije 1l ulja na 300km a kad je ibelauf otpojen puno manje trosi ulja ali ga i izbacuje van sad mi kazu da je moguce da su popucale karike Molim vas za vase misljenje

ODGOVOR:

Iz Vaše priče nije teško zaključiti da je nastalo veliko istrošenej na klipnom mehanizmu i na cilindrima motora. U tom slučaju je jedino kvalitetno rješenje uređenje motora ili generalni popravak motora . Sve ostalo su improvizacije koje su skupe jer ne daju kvalitetno ni dugoročno rješenje. Ukoliko se želite voziti sigurno i bez brige morate investirati u popravak motora. To Vam sa sigurnošću mogu reći jer radimo mnogo takvih popravaka.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 D - MAJSTORI NE ZNAJU ŠTO MU JE

Datum objave: 07.06.2011 12:56:55
Slika
PITANJE:

Poštovani ! Imam Golf 3 1.9 D 1996 godina. Kad je auto u hladnom ambijentu nekih 6-8 sati upali od prve no nakon par sekundi počne se tresti i izbacivati dosta dima na auspuh. Nakon par sekundi kad se malo iztrese onda je ok i može ga se paliti cijeli dan bez problema. Kad stoji na suncu i u toplom ambijentu i 10 sati da ga se ne pali sve je ok i ništa ne trese. Bio sam kod majstora stavio nove dize, provjerio uloške diza, fazu paljenja, da li ima zraka u crijevima goriva, stavio novi filter goriva, probali smo malo zakrenuti i moment paljenja bosch pumpe, ali ništa nije pomoglo. Promjenio sam i benzinsku stanicu i točim kvalitetnije gorivo ali opet ništa nije bolje. Evo prošao je tehnički pregled prije tjedan dana i eko test je bio ok. Pitao sam mnoge majstore da postave dijagnozu ali nitko ništa ne zna. Većina ih kaže da repariram bosch pumpu, ali čuo sam da ne mora biti da je bosch pumpa a i sam popravak joj je skup. Molim Vas pomozite ako možete nekim savjetom, dijagnozom problema ili kako ukloniti kvar. Unaprijed Hvala !

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje i prijedlog rješenja mogu dati nakon pregleda Vašega vozila. Moguće neispravnosti su : tlakovi kompresije, predkomore u glavi motora, visokotlačna pumpa, nešto netipično što se mora otkriti neposredno na samom motoru.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI - LAMPICA OD ULJA ŽMIRKA

Datum objave: 07.06.2011 12:48:41
Slika
PITANJE:

Postovanje ,posjedujem golfa 3 dizel 1.9.vec duze vrijeme imam problema sa paljenjem a i potrosnja ulja je porasla .Idem na neki put inace se auto ponasao posve normalno kad sutra da krenem kuci okrenem kljuc kontakt je bio jako slab cak nije ni zavergla ,baterija promjenjena nedavno .Nakon par pokusaja guranja auto je upalilo uz napomenu da lampica od ulja nije prestala zmirkati nakon 10 tak min voznje jednostavno se ugasio.Krenem opet da ga gurnem nakon par pokusaja upali radi 10 tak min i opet isto .

ODGOVOR:

Iz Vašeg opisa mogu zaključiti da je problem u mehaničkom istrošenju motora. Pregledom Vašega vozila točno bih naveo što je neispravno i predložio rješenje. Moguće neispravnosti su : niski tlakovi kompresije, dize, grijači, zrak u sustavu goriva, pojedini filteri, VT pumpa, elektropokretač, alternator. Obavite kompletnu dijagnostiku motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,3 i. - HALL DAVAČ

Datum objave: 07.06.2011 12:35:29
Slika
PITANJE:

postovanje lijep pozdrav,vozim audija 100 c4 2.3 98 kw 1993 godina imam problema sa razvodnikom paljenja,hall davac na razvodniku mi se odlemijo od razvodnika i auto mi je pocelo trokirati i malo radi dobro pa malo trokira.pa sam privremeno stegao hall davac vezicom jer tu se gubi kontakt.zanima me dali je problem u njemu i dali on mora biti cvrsto povezan za razvodnik da se ne trese u voznji.razvodna kapa i frtaljer je u redu.i moje drugo pitanje zanima me dali mogu ulijevati castrol 5w40 sad je trenutno 10w40 aral blutronic.

ODGOVOR:

Hall davač mora biti čvrsto fiksiran za razvodnik paljenja . Možete koristiti sintetičko ulje Castrol 5w40.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 i - STEZANJE GLAVE MOTORA

Datum objave: 07.06.2011 10:55:15
Slika
PITANJE:

radi se o bmw-u 320i 1987.g. ¨kockica¨, zanima me na koliko se kila steže glava motora. hvala.

ODGOVOR:

Vijci glave se stežu na slijedeći način : 40 - 45 Nm , čekati 15 min , 60 - 65 Nm , upaliti motor da radi 15 min , +25° - 30° . Ovo se odnosi na vijke koji imaju šesterokutnu glavu.

Za vijke koji imaju Torx glavu : 30 Nm , +90° +90° .

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 TDS - PEDALA KOČNICE POSTEPENO PROPADA

Datum objave: 07.06.2011 10:53:19
Slika
PITANJE:

Postovani zdravo, Vozim BMW 525 TDS 99 GOD, primjetio sam da pedala za kocnice postepeno propada dok motor radi, zamjenio sam glavni kocni cilindar ali je problem ostao, imate li slicno iskustvo ? molim vas za savjet. Pozdrav Trajce

ODGOVOR:

Pedala kočnice može propadati kada ima zraka u hidraulici kočnice, kada su istrošeni diskovi i disk pločice, kada su neispravni cijevni vodovi kočnice, kada je neispravan regulator tlaka kočnice, kada je neispravan bilo koji cilindar kočnice. Stručnim pregledom vozila sigurno bih točno utvrdio što je od navedenog neispravno.

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 530 D - PROŠAO KROZ LOKVU VODE

Datum objave: 07.06.2011 10:50:18
Slika
PITANJE:

Poštovani imam sljedeći problem(auto je bmw e39 530d):Poslije jake kiše prošao sam sa autom kroz lokvu vode,i auto je se samo ugasio!Nakon što sam pokušao ponovno pokrenuti motor auto je samo škljocao,nije verglao nimalo!Šta bi moglo biti?

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : spoj izmađu pojedinih vodiča i strujnih krugova te prekid napajanja pojedinih senzora , davača, aktuatora, ulazak vode kroz usisnu cijev filtera za zrak i izvjesna količina vode u samoj turbini , voda u alternatoru i prekid stavranja struje.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 1,8 16V - LAMPICA ŽUTI AUTO SA KLJUČEM

Datum objave: 07.06.2011 10:48:31
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic,treci put vam saljem isto pitanje vezano za Zafiru 1.8 16v 2001g.Povremeno trza auto i u tom trenutku se pali lampica žuti auto sa kljucem.Nekad auto ide normalno a lampica gori. Na diagnostici je ocitana greska knock senzor.Molio bih vas za savet sta proveriti.Auto ide na LPG.Ako nenadjete vremena za odgovor vise vas necu uznemiravati.S postovanjem.

ODGOVOR:

Na ovo pitanje sam već odgovorio . Ako pitanje niste dobili nije do mene nego do Vašeg uređaja, servera. Odgovor je glasio : mogući uzroci su sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( paljenje , bobine, kablovi, probijanje visokog napona ) , sustav goriva ( potenciometar leptirastog ventila, ECT senzor, MAP senzor, injektori, regulator tlaka goriva, električna instalacija motora, zabrtvljenost usisnog kolektora, ECU centrala . Senzor detonacija ( knock senzor ) je rijetko kada uzrok prekidanja. Napravite testiranje svih komponenata koje sam spomenuo a po potrebi provjerite i mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

BMW 530 D - ZAMJEN A ULJA U AUTOMATSKOM MJENJAČU

Datum objave: 06.06.2011 20:47:58
Slika
PITANJE:

Poštovani,molim vas za svjet...posjedujem bmw 530d,2007 godina sa 150 000km i sa automatskim mjenjacem...s autom nema nikakvih problema ali zanima me preporučujete li zamjenu ulja u automatskom mjenjacu ili ne treba ništa mijenjati s obzirom da zamjena tvornicki nije predviđena,može li zamjena štetno utjecati na mjenjac jer zaista svatko kaže drugačije pa molim vaš savjet kao stručnjaka...hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu je korisno mijenjati ulje u mjenjaču i filter mjenjača svakih 60.000 km  ili svake dvije godine. Na taj način preventivno djelujete da mjenjač ispravno radi i da dugo traje. Ulje u mjenjaču je točno odgovarajućih karakteristika i specifičnosti. Uz to treba reći da je postupak zamjene specifičan i složen.

na vrh Povratak na vrh