Danas je: 31.03.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 307 1,6 i.- MOTOR VERGLA ALI NE PALI

Datum objave: 03.06.2011 20:58:52
Slika
PITANJE:

Postovani majstore, imam pezo 307 1,6 benzin 2001 godiste. Vozio sam auto normalno i goriva je bilo pola rezervoara. I posle nekog vremena stajanja (dva sata) kada sam ga upalio pokazivao je minimum goriva iako je imao vise od pola rezervoara. Otisao sam do benzinske pumpe i kada sam ugasio auto da bi sipao gorivo misleci da ce se tako ukloniti treptanje lampe za minimum goriva auto nije hteo da upali. Motor vergla i cuje se pumpa da zuji. I na kompijuteru nista ne pokazuje. Napominjem jos jednom, rezervoar je skoro pun a on i dalje pokazuje minimum i lampica trepti, tako da nemogu da ga upalim. Hvala unapred

ODGOVOR:

Motor vašega vozila ne može upaliti  samo radi dva razloga a to su : kada nema iskre na svjećicama ili kada nema goriva na injektorima. Obadva sustava su vrlo složena i sastoje se iz brojnih dijelova i sklopova . pojedine sklopove treba pojedinačno ispitati i tako otkriti što je neispravno. Naravno da je to najjednostavnije napraviti u servisu koji ima potrebnu dijagnostičku opremu . Ovom prilikom nemam mnogo savjeta što se može napraviti s amaterskim znanjem i mogućnostima. Može se jedino obaviti kontrola pojedinih konektora na motoru i oko motora i provjeriti dolazi li benzin do injektora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A8 - NE RADI DISPLEJ,RADIO,NAVIGACIJA,....

Datum objave: 03.06.2011 20:55:50
Slika
PITANJE:

imam problem s audiem a8 , neradi mu displej , radio , navigacija , botuni oko rucke mjenjaca osim rucne ona je ok , na servisu su rekli da nemogu rjesit problem, na testeru daje da nema komunikacije

ODGOVOR:

Prema svim pojedinostima koje ste naveli uzrok može biti računalo komforne elektronike jer preko njega rade sve funkcije koje ste naveli. Stručnim ispitavanjem komponenata , električne instalacije i navedenog računala može se doći do spoznaje što je neispravno i otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 i.

Datum objave: 03.06.2011 20:54:04
Slika
PITANJE:

zdravo,imam edno prasane vozim opel vectra a 93g 1.6 benzin i plin motor e oznaka c16nz imam problem podolgo vreme raboti na povisoka turaza i koga i zagreana ali ne stalno na sekoe palene raboti razlicno nekogas e super promeneto e motorcic ler gasa razvodnik razvodna kapa kabli palec svekici prskao sam i sa odvijacom motorcic ali nista raboti na 11 12 obtai tako nesto.ne pokazuje nikakve greske sa trepkaju kodovima ne se pali zuta lamba samo ponekad u voznu ali ona e od plina.kada skinem klemu kad se resetuje tada 2-3dana je super radi na 9 obtomer spava i oped ista rabota za 2-3 dana ista pesna radi na 12-13 kako pod sauh i potrosna e zgolemena sta vi mislite golem pozdrav

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora i ispitati sve dijelove koji mogu biti neispravni a to su ; filteri, nečist rezervoar za gorivo, regulator tlaka goriva, senzor temperature motora, senzor leptirastog ventila, senzor temperature zraka u usisnoj grani, injektori, lambda sonda, ispušni sustav, mehaničko stanje motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 55 - NEĆE VIŠE UPALITI

Datum objave: 03.06.2011 20:52:04
Slika
PITANJE:

Imam punta 55 godina 1995...dugo mi je stao nekih 6mjeseci ne registriran,kad smo ga uspjeli upalit,poceo je zacugavat...od tad je proslo 5 mjeseci i poceo je zacugavat sve vise..kad dodam gas kao da mi gas propadne kao da ne povuce gorivo i onda odjednom nastavi..tako je jedno jutro dok sam ga vozila,bila sam na skretanju i kad sam nastavila ravnicom prebacila ga u trecu on se ugasio i to je to,daje kontakt al ga nemogu upalit,kljuć je stalno prikazan na ploci..odnijela sam kompjutor iz auta na dijagnostiku i on je uredu..kljuc je isto uredu..kazu da nije problem u tome..recite mi svoje misljenje jer sam zvala mehanicare svi bi da dodem a kak da dodem sa autom kad nece upalit,novaca nemam da ga odveze netko..ja pretpostavljam da je pumpa a sad neznam...

ODGOVOR:

Poštovana , žao mi je što niste u mogućnosti obaviti popravak svoga vozila u najkvalitetnijem servisu.  Ovom prilikom mogu jedino komentirati tehničke probleme na vozilu i navesti moguće neispravnosti  a one su : nečist filter goriva, niski tlak goriva, neispravni pojedini senzori motora , izostanak iskre na svjećicama, električna instalacija i konektori, upravljačka centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A8 4,2 QUATTRO - PROBLEM DA REZERVOAROM GORIVA

Datum objave: 03.06.2011 10:23:51
Slika
PITANJE:

U pitanju je audi A8 4.2quattro 98god. problem je u tome sto kad gorivo dodje do pola u rezervoaru auto se ponasa kao da nema goriva i cuje se jako pistanje pumpe u rezervoaru, kad dopunim rezervoar (nekih 35 do 40 litara goriva) onda je sve normalno .probao sam da skinem crijevo dovoda goriva kad se to desi i bukvalno nema goriva u sistemu jer jako malo izlazi iz crijeva(vise je zrak nego gorivo).molim vas za pomoc da rijesim nekako ovaj problem.unapred hvala

ODGOVOR:

Rezervoar goriva na vašem vozilu je specifičan i sastoji se iz dvije komore koje su odvojene jedna od druge. Sustav radi tako da pumpa za gorivo uz pomoć sistema cijevi i pod nadzorom kompjutora stalno obavlja korekciju nivoa benzina u jednoj i drugoj komori. To radi tako da pumpa za gorivo vuče najprije iz jedne pa zatim iz druge komore rezervoara . Na taj način funkcoionira sustav. U Vašem slučaju sigurno je došlo do greške ili oštećenja cijevnih vodova u samom rezervoaru . Rezervoar ima dva otvora , jedan je za komandu pokazivača goriva a drugi je za električnu pumpu goriva. Preko navedenih otvora može se prići instalaciji u rezervoaru i obaviti kontrolu ispravnosti i potreban popravak. Pazite kome ćete povjeriti popravak , sustav nije jednostavan.

na vrh Povratak na vrh

GOLF IV 1,9 TDI - ZVECKANJE KOD FARA

Datum objave: 02.06.2011 23:23:02
Slika
PITANJE:

Imam golfa 4 1.9 tdi 1999. g. Problem je u tome sto kad upalim auto cuje se zveckanje kod prednjeg lijevog fara, kod zupčastog remena. Kad upalim kilmu zvuk nestane,a čim ju isključim zvuk se vraća. Bio sam kod mehaničara i rekao mi je da bi mogao biti problem u "vanjskom remenu". Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Kog zupčastog remena je desni  a ne lijevi far . Tamo se nalazi i kompresor klima uređaja . Na kompresoru s enalazi elektromagnetska remenica i ona može stvarati zvuk kao što ste i Vi naveli.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT KANGOO 1,2 i. - KRIVO SPOJENI POLOVI NA AKUMULATORU

Datum objave: 02.06.2011 18:55:08
Slika
PITANJE:

Poštovani,mehaničar mi je krivo spojio polove na akumulatoru,kad je upalio auto motor je radio na visokim okretajima i za jednu minutu se auto pregrijao.Nakon toga je auto ugasio i poslije ga nije mogao upaliti.Pozvao je mene u radionu i rekao mi je da mi se upalila blokada paljenja i da on nema veze s time.Sada me zanima da li je to moguće ili je on spržio neki relej ili ecu,pregledao sam sve osigurače i oni su o.k..Radi se o renault kangoo-u 1.2 iz 1998.

ODGOVOR:

Prilikom krivog spajanja akumulatora može doći do oštećenja pojedinih elektronskih dijelova pa i upravljačkog računala. Vaše vozilo bih trebao pregledati , utvrditi činjenice i nakon toga predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 1,4 i - VOLI HLADNIJE VRIJEME

Datum objave: 02.06.2011 18:51:02
Slika
PITANJE:

Imam citroen c3 1.4 2004 god.benzinac i imam 2 problema. 1.problem se javlja kada je vani jako vruće auto neće upalit kljuć znam okrenut i do 20 puta i ništa(ne uvijek nekad upali iz 3,5 puta). Kad okrećem kljuć do kraja samo se čuje vanjski zvuk klik i ništa ne vergla kao da nema kontakt.U slučaju da je vani hladnije pali od prve i nema tih problema 2.problem je taj da mi se desilo kad ja krenem šaltam u drugu dodajem gasa i recimo kad auto dođe na 3000 okretaja desi se to da on sam ode na 4000 okretaja i u sekundi se vrati natrag na 3000 okretaja a da mu ja ne tiskam dodatno gasa i pri tome napravi zvuk vmmmm kao da ga turiram. Zanima me rješenje za te probleme.Hvala

ODGOVOR:

Pravo rješenje je neposredni uvid na vozilu nakon kojega mogu točno reći što je neispravno i predložiti rješenje. Problem s paljenjam može nastati radi slijedećih komponenata : elektropokretač, kontakt brava, akumulator, električna instalacija. Uzroci nekontroliranog povećavanja broja okretaja su najčešće : potenciometar leptirastog ventila, MAP senzor, ECT senzor, aktuator minimuma, regulator tlaka goriva, propuštanje usinog kolektora , ostali dijelovi sustava ubrizgavanja.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 i - 5 GOD. NIŠTA NIJE RAĐENO

Datum objave: 02.06.2011 18:45:00
Slika
PITANJE:

Poštovani. Molio bih vas za savjet. Imam Peugeot 206 1.4XR, 1999. god i 5 godina je kod mene. Prešao je 157000 km. Kupio sam ga u auto kući kada je bio napravljen kompletan servis. Do sada nisam ništa "dirao" po autu, pa me zanima moram li išta mijenjati, pregledavati. Inače auto radi bezprijekorno. Hvala.

ODGOVOR:

Normalno je i uobičajeno da se servis vozila radi svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje.  Na taj način se preventivno djeluje na trajanje i vrijednost vozila . Na godišnjem servisu mijenjaju se svi filter, svjećice, pojedine tekućine, kočnice po potrebi . isto tako radi se kontrola ostalih sklopova i dijelova na vozilu.  Vozilo je Vaše i Vi ste jedini mjerodavni da odlučite da li ćete raditi pojedine servise ili ne .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - KLIMATRONIK

Datum objave: 02.06.2011 18:40:23
Slika
PITANJE:

Imam audi a4 95 god. Imam problem s climatronikom, kompresor radi,cijevi su hladne,a u kabinu izbacuje samo topli zrak, upravljačka ploča se non stop pali i gasi a i neće prebaciti da piri na noge niti u tijelo,piri samo na vjetrobran.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : nedovoljno freona u sustavu klime, ekspanzionIi ventil, dehidrator, kondenzator, pojedini senzori za kontrolu tlaka u sustavu, električna instalacija klima uređaja i instalacija općenito,  upravljačko računalo klimatronic. Obavite navedenu kontrolu sustava klime.

na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO 1,4 i.e - TROŠI 15 LITARA

Datum objave: 02.06.2011 18:35:56
Slika
PITANJE:

fiat tipo 1.4 ie 91 godina ,potrošnja je povečana do 15 litara ,minimum ler gasa je od 1200 do 1800 okretaja a ponekad varira sam od 600 pa do 2500 okretaja ,dnevno izgubi do litru vode iz hladnjaka a na motoru se ne vidi di gubi vodu.hvala

ODGOVOR:

Napravite slijedeće tako da najprije otklonite nestajanje rashladne tekućine a to može biti na hladnjaku, pojedinim cijevima, brtvama, pumpi za vodu, ventilu grijača, radijatoru grijača. Nakon toga provjerite da li je motor mehanički ispravan ( podešenost ventila, faza motora, kompresija ) . Nakon toga po potrebi ispitajte sve dijeove sustava goriva i to : potenciometar gasa, ECT senzor, injektor, filtere, MAP senzor, mjerač mase zraka, lambda sondu, sustav paljenja , električnu instalaciju , ECU centralu. Kao što vidite ima toga puno ali to je jedini način kako sigurno doći do rezultata.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,9 TDI PD - UDARAC KAO DA NEMA AMORTIZERA

Datum objave: 02.06.2011 18:31:10
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam neobican problem, pa ako mozete da mi pomognete. Posjedujem ibiza 2002-2003 1.9 TDI 130 Ks . Desava mi se da kada naletim na ostrije rupe osjetim udarac kao da nema amortizera, dok na lijevu stranu normalno predje i lijepo odradi ublazavanje. E, problem je sljedeci: Zamjenili smo selene, amortizer, pa smo isli na test starog amortizera i novog amortizera i sve je u redu, pa su majstori gledali spone sa raznim pajserima trazeci luft i nisu ga nasli, kugle i sve sto je dole vezano za to. Jedino sto je ostalo vidjeti nosac motora, jer mi cijela instrument tabla zatrese na desnoj strani, ali mi se taj eksperiment ne placa, jer se bojim da necu rijesiti nista. Nevjerovatno mi je da se ne moze rijesiti, pa vas molim za pomoc ako ste se ikada susreli sa ovim ili mozda imate ideju sta bi to moglo biti.

ODGOVOR:

Lupanje koje čujete na desnoj strani može nastati radi više razloga . Općenito se može reći da ovjes ne odradi svoj posao . Tada govorimo o krutosti ovjesa ( kotač, vilica, dijelovi ovjesa, opruga, amortizer ) . Isto lupanje može nastati i radi pojedinog dotrajalog dijela ovjesa . Nosač motora bi možda mogao biti ali je to rijetka pojava. Točan odgovor na vaše pitanje mogu dati nakon neposrednog uvida na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 16V - TRAJNOST MJENJAČA

Datum objave: 02.06.2011 17:25:45
Slika
PITANJE:

Poštovani, problem je sljedeći - Opel Astra G karavan, 2001, 16 16v 100KS, sa pređenih 130.000 km. Naime, primjetio sam da mi mjenjač ponekad na "hladnom startu" otežano ulazi u 1. i 2. brzinu. Pustim kvačilo, pa ponovo pritisnem i onda me posluša. Osim toga pri mijenjanu brzina "na hladno" dobijam povratni "trzaj" sa zadrškom od otprilike sekunde, nakon otpuštanja kvačila. Trzaj se javlja kroz sve brzine, ma koliko lagano ili brzo otpustio kvačilo (obrtaji se povećavaju u skladu sa brzinom, a nisam primjetio ni proklizavanje mjenjača pri žeštokom ubrzanju). Zagrijavanjem automobila, te mijenjanjem brzina na 3000 o/minuti uz malo više gasa navedeni efekat se donekle ublažava, ali je stalno prisutan. S druge strane, u laganoj vožnji između 2000 i 3000 obrtaja (3. ili 4. brzina), kod popuštanja pritiska na gas opet osjećam te "lagane trzaje" u prenosu snage, dakle nema tečnosti vožnje kad normalno popustim i dodam gas u kratkom intervalu. Pri većim obrtajima ovaj "efekat" se manje osjeti. Automobil se vozi u po meni "idealnim" uslovima, sa 50 km otvorene ceste svakodnevno i nešto malo gradske. S vremena na vrijeme vozim ga i preko 4000 o/min, dakle nema "gušenja". Ako bismo problem sveli samo na mjenjač, gdje treba tražiti uzroke "trzanje" i kakva je  koncepcija mjenjača na mom automobilu (5 brzina). Ovaj dio me zanima jer ima osjećaj da je zamjenski set dijelova za mjenjač Opel Astre skuplji od prosjeka klase, posebno "druk ležaj". Na kraju bih dodao da je veliki servis na Astri napravljen prije 5.000 km, krajem prošle godine. Da li je ovih 130.000 km i prosječan životni vijek potrošnih dijelova mjenjača. Srdačan pozdrav!

ODGOVOR:

Detaljan opis i sve činjenice ukazuju na zračnost ( istrošenje ) . To može biti u samom mjenjaču a uzrok su ležajevi mjenjača te dijelovi zupčanih parova. Drugi uzrok mogu biti pogonske osovine i homokinetički zglobovi . I tu se radi o istrošenosti i pojavi zračnosti. Trajnost mjenjača ovisi o kvaliteti ulja i redovitoj zamjeni ulja . Kod vašega vozila to se radi svakih 60.000 km ili svake dvije godine. To bi značilo da je do sada ulje u mjenjaču mijenjano 5 puta. Trajanje mjenjača je jako dugo ako se redovito mijenja ulje.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 214 SI - BUČI KAO DA ĆE SE RASPASTI

Datum objave: 02.06.2011 17:19:42
Slika
PITANJE:

Postovanje ! Imam Rover 214 1.4 97 god. i auto jako buči kao da nemože vise pogotovo u petoj brzini kad dosegnem 120 kmh. tada mi obrtomjer dojde na 3000 i kao da ce se raspast. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Rad i buka motora koju ste opisali može nastati radi dotrajalog ili oštećenog ispušnog sustava . Drugi vrsta buke može dolaziti iz motora a ta pojava je znatno opasnija . Moguće neispravnosti mogu biti na glavi motora ili na radilici.  Ako želite točnu informaciju o tome možete navratiti u subotu prije podne da vidim o čemu se radi . Taj pregled bi za Vas bio besplatan.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - PROBLEM S FAP FILTEROM

Datum objave: 01.06.2011 21:08:07
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, Imam problem sa FAP filterom,vozim P307 2.0 hdi 79 kw,izbacio mi je gresku antipollution fault, ukljucio esp lampicu i nece da vozi preko 2800 obrtaja. da li Vi možete izvršiti servis takvog kvara, a ako ne kome se obratiti? Unaprijed se zahvaljujem

ODGOVOR:

Poštovani, možemo Vaše vozilo pregledati ,  utvrditi neispravnosti, predložiti rješenje i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar. Za dodatne detalje možete se javiti opet mailom ili telefonom.

 

 

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - GARANCIJA ZA OBAVLJENE RADOVE !

Datum objave: 01.06.2011 21:34:17
Slika
PITANJE:

Postovani, imam Forda Focusa 1.8 TDCi - 100 KS - 2004. godiste. Majstor mi je prije dva dana mijenjao zupčasti kaiš, rekao mi je da nije potrebna promjena v. pumpe i natezača, i kada sam preuzeo auto poslije 1-2 km vožnje kaiš mi je spao. Auto smo dovukli do radionice. Juče me je zvao i rekao mi je da mi je napukla bregasta osovina i da traži polovnu da je zamjeni, jer nova ne valja. I jos da nije pukla zbog toga što je kaiš spao već da je bila napukla, što mi je čudno, a mislim da je to mogao da vidi ranije. Kako poslije njegove opravke, tj. kada zamjeni bregastu (a tvrdi da nisu iskrivljeni klipovi) da provjerim što je rađeno sa autom i je li to sve sada ok? Postoji li fordova dijagnostika ili neko treba to da vidi ponovo, jer ne vjerujem da to može biti kod njega dobro odrađeno, kada mi je kaiš spao poslije par km? Unaprijed hvala, Predrag Đurasović

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu se uz zupčasti remen mijenja još i natezač zupčastog remena jer je to jedan zajednički sklop. Pumpa za vodu se ne nalazi u tome sklopu pa je nije nužno mijenjati . Ako je stavljen novi , kvalitetni zupčasti remen i natezač i ako je sve stručno ugrađeno zupčasti remen ne može ispasti iz ležišta. Druga činjenica je da ako dođe do ispadanja, preskakanja ili puknuća zupčastog remena uvijek se sudaraju klipovi i ventili. Pri tome sudaru stradaju ventili i bregasta osovina. Treća činjenica jest  da bregasta osovina ne može biti napuknuta . Ona je ili  cijela ili polomljena . Na krajU savjet. Posao oko popravka Vašega vozila povjerite najstručnijem servisu koji ima dobre preporuke. Takav servis će dati i garanciju na svoje radove.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 2,0 HDI - GUBI SNAGU PO JAKOJ KIŠI

Datum objave: 01.06.2011 20:59:00
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine meic, moram pohvaliti izgled i aktualnost vaše stranice i shvatam da je potreban veliki trud i mnogo vremena da bi se ovakav oblik komuniciranja obavljao svakodnevno. posjedujem peugeot 206 2,0 hdi iz 2003 godine, a pisao sam i prije par dana sa upitom zašto mi motor gubi snagu pri vožnji po jakoj kiši, što se naroćito manifestira u trečoj brzini, i na ovo još mi niste odgovorili. imam još jedno pitanje odnosno molim objašnjenje zašto mi se letva pokazivača nivoa ulja u motoru u vožnji izvuče iz svog ležišta. da li to može kao uzrok imati vrsta i kvaliteta ulja ili je po srijedi nešto drugo. inače redovno mijenjam ulje u servisu i koristim kastrolovo polusintetičko ulje namjenjeno za dizel motore i euro5 dizel gorivo. auto je prešlo oko 115000 km. što se tiče voznih karakteristika ubrzanja, brzine, startnosti i nivoa buke nisam primjetio na autu nikakvih promjena. s poštovanjem i unaprijed zahvalan na odgovorima želim mnogo sreće i uspjeha u vašem radu.

ODGOVOR:

Najprije moram spomenuti činjenicu da se na Vašem vozilu nalazi jako složeni sustav električne instalacije . Na tome sustavu postoje na stotine pojedinih kontakata, konektora, spojnica. Kaoz sve to prolazi struja od 12 V , strujni signali , strujni impulsi . Kada se dogodi da na nekom od kontakata i konektora nastane pad napona tada se događa i to što ste Vi spomenuli gubitak snage motora. Uzrok te pojave je redovito vlaga, voda , oksidacija .  Što je rješenje ??? Rješenje je pronači takva kritična mjesta i ista očistiti, osposobiti za funkciju koja im je namjenjena , zaštititi od daljnjeg utjecaja vode i vlage. To predlažem da i Vi napravite. Šipka za mjerenje nivoa ulja može ispadati iz ležišta iz dva razloga , jedan je istrošenost dosjeda i brtve šipke a drugi je povećani tlak u karteru . Povećani tlak u karteru nastaje kada je blokiran sustav za odušak uljnih para iz kartera.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 2,0 i. - NIVO ULJA SE POVEĆAVA

Datum objave: 01.06.2011 20:48:46
Slika
PITANJE:

IMAM VECTRU B 1996 GODINA 2.0 BENZIN. MOJE PITANJE JE ZBOG CEGA SE NIVO ULJA U MOTORU POVECAVA

ODGOVOR:

Nivo ulja se u motoru može povećavati kada u karter ulazi goriivo . Isto se može događati kada u karter ulazi rashladna tekućina. U prvom slučaju uzrok je prevelika količina goriva, neispravni injektori, istrošen klip-cilindar . U drugom slučaju uzrok je brtva glave motora .

na vrh Povratak na vrh

YUGO 45 - PRSKA VODU NA ČEPU OD ULJA

Datum objave: 01.06.2011 20:45:40
Slika
PITANJE:

imam juga 45 kola idu ekstra pali na na pola kljuca sve je normalno ali mi prska vodu na cepu gde se sipa ulje i nekad se na auspuh vidi voda!!

ODGOVOR:

Uzrok opisane pojave je oštećenje na brtvi glave motora.  Zamijenite brtvu glave motora i obavite strojnu obradu glave motora.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,4 12V - U LERU PRVI KLIP NE RADI

Datum objave: 01.06.2011 20:43:14
Slika
PITANJE:

Poštovani molim vas za pomoć vozim fiat brava 1.4 95 godište imam problem(kvar) koji ovdašnji lokalni majstori ne mogu ili ne znaju popravit pa ćak ni u fiatovom servisu u Osijeku.Auto u leru radi na tri klipa(prvi klip ne radi)i neznam kako da objasnim kao da prducka na auspuh sori na izrazu, a kad ga vozim(kad su obrtaji iznad 2.5 proradi) radi normalno mislim ne trokira i vuće normalno.Svjećice nove ,kablovi ok, kompresija solidna, ta svjećica koja ne radi dobija gorivo kad je skinem vidi se da je mokra.Stoga vas molim da mi odgovorite na ovu poruku i kažete što bi moglo biti u kvaru ...Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.pozdrav iz Baranje

ODGOVOR:

Prema svim detaljima i opisu uzrok je mehanički . Moguće neispravnosti su : propuštanje na usisnom ventilu, ulazak neznatne količine rashladne tekućine u cilindar i radi toga svjećica ne pali smjesu benzina i zraka jer jedna kap rashladne tekućine može poremetiti i onemogučiti paljenje smjese na leru.  U svom servisu bih mogao obaviti dijagnostiku Vašeg vozila i otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh