Danas je: 30.01.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

CITROEN C5 2,2 HDI - PUMPA ZA GORIVO

Datum objave: 31.05.2011 18:04:04
Slika
PITANJE:

postovani gospodine unaprijed zahvaljujem,ako nadjete vremena da mi odgovorite.imam citroen c5,2001godina,2,2hdi,preso 160000km.imam dva problema.prvi je vezan za pumpu za gorivo ispod zadnjeg sjedala.naime negdje pusta,pa kad je auto parkiran na nizbrdici preko noci,u visini zadnjih vrata ispod auta uvijek ostaje mrlja od goriva.kad je parkiran na ravnom ili na uzbrdici nema mrlje.bio sam kod mehanicara amatera i rekao je da pusta na dihtungu na pumpi i on je to zamijenio,ali sve je ostalo isto i dalje pusta gorivo.drugi problem je izgleda sa hidroactivom.naime i na malim neravninama na cesti cuje se zvuk kao udar metala o metal u visini zadnjih kotaca posebno desnog.kontrolirao sam ulje u rezervoaru za hidroactv i ne gubi ga,stalno je na istom nivou.lijepi pozdrav.pero tunjic.

ODGOVOR:

Problem sa pumpom za gorivo se može riješiti ali ne kod amatera nego u svakom boljem servisu . Uzrok može biti sama brtva, matica koja fiksira pumpu ili oštećenje dosjeda. Uzroci radi kojih čujete udarce ovjesa su najčešće : hidraulička kugla ovjesa , amortizer, hvatište amortizera .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 1,9 TD - OSTAO U DRUGOJ BRZINI

Datum objave: 31.05.2011 17:58:11
Slika
PITANJE:

Imam peugeot iz 1998 godine 1.9 TD .. U zadnja dva dana mi je kvačilo povremeno proklizavalo a baš danas kad sam se vraća kući iz trgovine je proklizalo i ja sam pribacija malo nasilu u drugu brzinu iz treće i tako je ostalo .. Ugasija sam ga u brzini jer sam morao. Kad peha mjenjač je ostao u drugoj brzini sa velikim luftom i ne može se vratiti kad je automobil ugašen u ler niti ni u jednu drugu brzinu. Zanima me dali je to veliki kvar na mjenjaču ili je u pitanju sajla koju moram popraviti po dogovoru sa mehaničarem u ponedjeljak 30 . 05 .. Sad me najviše brine taj podatak da je mjenjač ostao u drugoj brzini sa velikim luftom. Okakvom se kvaru radi jer današnji majstori nas vozače lako farbaju pogotovo one koji neznaju ništa o mehanici!! Pozdrav

ODGOVOR:

Najčešći uzroci slobodnog hoda mehanizma za šaltanje su istrošenost hvatišta koje se nalaze na samom mjenjaču ili na mehanizmu u kabini vozila, drugi uzrok je sama spojka . Sve navedeno se ne smatra velikim kvarom vozila.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,6 16V - IMA LI OSNOVE ZA TUŽBU?

Datum objave: 31.05.2011 17:54:27
Slika
PITANJE:

Radi se o Renaultu Senic 16.16V 2001.gog. na putu za more ostao sam u kvaru te me je HAK odšlepao u Šibenik gdje su rekli da je pukao ventil jer nije bio u fazi.Dali je moguće da su u ovlaštenom servisu pogriješili jer sam tamo prije 500 km mijenjao orginal remen i remenicu.Kupio sam drugi motor. Jeli imam osnove za tužbu?

ODGOVOR:

Motor je sigurno bio u fazi kada ste preuzeli vozlo iz servisa . Da motor nije bio u fazi na bi imao potrebnu snagu i loše bi radio. Tijekom vožnje moglo se dogoditi da pukne sam ventil i napravi štetu u motoru . Drugi razlog može biti oštećenje razvodnog mehanizma motora ( zupčasti remen ,natezač, klizač, pumpa za vodu ) . radi toga motor može ispasti iz faze i opet nastaje oštećenej u motoru. Ovo drugo treba vještačiti i utvrditi uzrok . Osnove za žalbu ima , pokušajte u razgovoru sa servisom ishoditi neke pogodnosti. Drugi način je putem odvjetničkog ureda.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 16V - NEPRAVILAN RAD MOTORA

Datum objave: 31.05.2011 17:49:20
Slika
PITANJE:

Postovanje. Imam opel astru 1.6 16v 74 kw 2000.god. Kod mene je dvije god. i od pocetka mi trza ako dodam naglo gas a ako dodajem lagano onda trza manje al ipak se osjeti. Medjutim zadnjih dana nece da vuce skoro nikako, trza puno vise nego prije, pocne da trese i volan i mjenjac i stvara buku u autu a primjetio sam da vise i trosi. Ima nepravilan rad motora, cuje se kao dizel. Majstor gledao svjecice i mjerio kompresiju, valjda je sve OK. Savjetovali su me da sipam i neke aditive za gorivo al nisam to radio. Jedni me upucuju elektricaru kao lambda sonda drugi na dijagnostiku... U cemu bi mogao biti problem i sta mi je ciniti? Pozdrav

ODGOVOR:

Vaše najbolje pitanje je ovo na kraju ŠTO činiti . Odgovor je jednostavan i glasi , najprije napraviti kompletnu dijagnostiku motora i ispitati sustav ubrizgavanja, sustav paljenja i mehanički sustav motora . Kada se to napravi po pravilima struke tada se sigurno dolazi do spoznaje što je neispravno, kolika je cijena popravka. Ovom prilikom ne bih navodio što sve može biti neispravno jer bih tada spomenuo 20 do 30 raznih neispravnosti.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 TDI - PROBLEM ABS-a

Datum objave: 31.05.2011 17:46:03
Slika
PITANJE:

VW Polo, 2002. g., 1,9TDI Dobila sam par mišljenja vezano za problem sa ABS-om pa da čujem i vaše mišljenje. Odjednom mi je počela svjetlit lampica ABS ali povremeno. To je trajalo par dana i poslije toga je stalno pištalo i svijetlilo u vožnji. pregledao mi je mehaničar senzore i rekao mi je da mi je to ok. Kad ga spoji na kompjuter daje grešku 00668 - Napon kleme 30 (Problem sa područjem/karakteristikama, povremena greška) Jedan mehaničar mi je rekao da mi je otišao kompjuter cijeli a drugi kaže da misli da nije to, pa me sad zanima vaše mišljenje. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Moje mišljenje možete dobiti ali ni nakon toga nećete znati što je točno neispravno. A neispravno može biti : pojedini senzori ABS-a , električna instalacija od pojedinog senzora do upravljačkog računala ABS-a, neki od ležajeva kotača ( zračnost ), hidraulični agregat ABS-a , računalo ABS-a. Točan odgovor kao i prijedlog rješenja mogu dati nakon pregleda i ispitivanja  Vašega vozila.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - ZAMJENJEN PREDNJI TRAP, ALI ....

Datum objave: 31.05.2011 17:44:00
Slika
PITANJE:

postovanje imam pasata 19 tdi 97 god promjenio sam komletan prednji trap znaci ramena i one ostale dijelove polu mjesece uglavnom sve je novo sad mi se cuju neki cudni zvukovi prilikom kretanja i kada okrecem volan zvuk kao skrgutanje unaprijed hvala

ODGOVOR:

Čudni zvukovi mogu nastati radi više faktora i to : hvatišta ovjesa, blokovi vilica, vertikalne spone, balans štanga , ostali uzroci . Pregledom Vašega vozila mogao bih točno reći o čemu se radi i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,4 i. SPORT - NIJE POKRETANA POLA GODINE

Datum objave: 31.05.2011 22:57:39
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim Vas za Vaš cijenjeni savijet dobio sam auto od rodbine...Opel Corsa 1.4 i Sport i zanima me koji je problem s alternatorom....auto nije bio paljen oko pola godine...i upalio je od prve ali se alternator ne okreće dok se remen okreće....pa me zanima koji je problem...dali se zapeko i dali se može odkloniti kvar i kako. Hvala !

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu došlo je do blokade rotora alternatora. Rješenej je demontaža i popravak alternatora . Isto tako potrebno je obaviti i temeljiti servis vozila a to znači zamijeniti sve tekućine , filtere te obaviti kontrolu svih sustava na vozilu. Sve ovo je potrebno da ne bi nastao skuplji kvar ili kvarovi.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - DESNI KOTAČ LUPA

Datum objave: 31.05.2011 17:40:33
Slika
PITANJE:

POŠTOVANJE! Ovak,imam problem sa lupanjem na desnom kotaču na cliju 2 (2003g),išao sam kod par mehaničara i svaki bi mi rekao:treba mijenjat ležajeve amortizera,gumice stabilizatora,prednje selene tj,cijelu vilicu,amortizere,kugle... da bih je to sve naivan i napravio,znači zamijenio nove amortizere (kyb),novu vilicu,mislim da je od valea koju stavljaju i u ovlaštenom, nove kugle,nove ležajeve amortizera,nove opruge,u biti doslovno skoro cijeli ovjes,nisam jedino krajnicu spone (jel su rekli da nema lufta)... i da skratim,priča je apsolutno ista i nakon potrošene hrpe vremena,živaca,par tisuća kn,promijenjenih 4 mehaničara. Na svaku rupu desni kotač lupa,na manjim je to titranje a na većim lupanje od kojeg se naježim (samo desni kotač). Da bih na kraju skužio SAM da je problem u čeljusti,tj. pločicama. Desna ima lufta i kad lupim kotač,ona odjekne. e sad,da li mijenjati cijelu čeljust,ili ima za uzet samo ovaj nosač pločice koji ima feder?? pozdrav i poštovanje!!

ODGOVOR:

Nije potrebno mijenjati sklop kočnih kliješta . U većini slućajeva se može napraviti dorada koje je dobro rješenje .  Pregledom Vašega vozila mogu predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 TDS - NAJPRIJE PROVJERITI, PA MIJENJATI

Datum objave: 31.05.2011 17:33:42
Slika
PITANJE:

Postovanje,hvala Vam na predhodnom odgovoru.U pitanju je BMW 525tds s problemom u motoru,to jest neprijatnom kuckanju u predelu glave...Mi smo skinuli bregastu i zamijenili oba hidropodizaca na 3 cilindru(original hidro podizaci iz BMW-a) ali je zvuk isti,malo manji ali isto rezak i neprijatan...Takodjer sad su zazoru izmedju hidropodizaca i bregaste minimalni i na svima isti...Ali zvuk i dalje ostao...Sta raditi?Neki mi kazu da sipam gusce ulje,mada mi je i skoro istekla km za promjenu ulja u motoru.Sta Vi mislite? Dal da promijenim svih 12 odnosno sada 10 hidro podizaca na glavi? Nisam pametan,dal da ga prikopcam na dijagnostiku jel to pomaze? Unaprijed hvala!!! E da,auto sam kupio od 1 vlasnika i ima servisnu kao i original km 197.000km,kao i svi servisi u BMW!

ODGOVOR:

Prvo i osnovno je da se utvrdi gdje  i zašto nastaje zvuk lupanja . Na žalost to se može otkriti samo neposrednim uvidom na Vašem vozilu . Ja mogu pisati na dugo i široko i navoditi što bi sve moglo biti ali od toga neće biti koristi.  Dakle ako ste zaključili da lupanje dolazi iz područja glave motora to je već nešto . Na području glave motora lupati mogu podizači, klackalice, bregaste osovine, varijatori faze ( VANOS ) , ventili, razvodni lanac, lančanici . Ako je to tako tada treba sumnjati s sve i sve navedene dijelove najprije provjeriti a ne na pamet mijenjati.

na vrh Povratak na vrh

SEAT LEON FR 2,0 TFSI - KRCKANJE U DESNOM ZAVOJU

Datum objave: 31.05.2011 17:27:28
Slika
PITANJE:

Postovani Imam Seat Leon FR 2006 god 2,0 tfsi 23600 km.Problem je: u desnom zavoju cuje se "sum" iz ,cini mi se, prednjeg lijevog kotaca bez obzira da li je cesta glatka ili neravna ,bez obzira da li dodajem gas ili bez gasa. U biti nije klasican sum(zujanje) kao kad se lezaj istrosi nego krckanje odnosno lagano drobljenje. Na ravnoj cesti i u lijevom zavoju izgleda sve normalno. Imate li iskustva sa ovakvim slucajem?Da li je ipak otisao lezaj ili moze biti npr. diferencijal ili homokineticki bez obzira sto se to desava bez dodavanja gasa? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Na Vaše pitanje može se odgovoriti teoretiziranjem što , gdje , kako, zašto nastaje opisani zvuk .  Od toga neće biti puno koristi jer opisani zvuk mogu stvarati : ležaj kotača, homokinrtički zglob, bočni ležaj diferencijala, satelit kutija, guma. Koristi i efekta bi bilo kada bih mogao obaviti neposredni uvid na vozilu . Tada bih mogao točno reči gdje i zašto nastaje zvuk kojega ste opisali.

na vrh Povratak na vrh

GOLF IV 1,9 TDI PD - PITANJE AUTOMEHANIČARA

Datum objave: 30.05.2011 18:56:23
Slika
PITANJE:

Imam golfa 4 1.9 tdi pd motor 85 kw,2001 oznaka motora je ajm! neradi jedan cilindar,na dijagnostici nema nikakve greske, prvo sam mislio da su dizne u pitanju,ali one su ispravne(ispitane) skinio sam glavu motora,stavio nove vodjice ventila,ufrezao ventile,gumice ventila i uslafovao ventile,sastavio i opet isto, stavio hidro podizace ventila,i opet isto,kada skinem poklopac ventila podizaci svi budu mekani,merio sam pritisak ulja na filteru ulja sa manometrom ima 4 bara! kompersija odlicna,klipovi i cilindri su dobri, neznam sta da radim! ako moze da mi se odgovori sto prije,imam svoj auto servis u Vukovaru! patim se sa autom vec duze vreme! unapred hvala! voleo bih da mogu resuiti taj problem sto je moguce prije!!!

ODGOVOR:

Najosnovniji i najvažniji dio posla je da dođete do spoznaje što je neispravno a to može biti mehanički sustav motora, sustav za dobavu goriva, sustav za upravljanje motorom . U ovom slučaju logično je da najprije ispitate sve detalje oko mehaničkog sustava motora. Tu se trebate vratiti unatrag i razmisliti da li ste obavili sve kako treba prilikom uređenaj glave motora. Tu je važna obrada siceva ventila i dubina siceva ventila nakon obrade . Važno je i kakvi su ventili te koliko duboko ulazi ventil u dosjed . Da li neki od ventila ide preduboko pa hidropodizač ne može normalno raditi. Brtva glave motora mora biti odgovarajuća i najskuplja.  Ako ste potpuno sigurni da je mehanički sve u najboljem redu možete krenuti korak dalje. Da li ste stvarno sigurni da su dize dobre ? Imate li mogućnost za ispitivanje takvih diza ( specijalni uređaj ) ?  Nakon toga provjerite i slijedeće : prisutnost zraka u sustavu goriva ili na dizi cilindra koji ne radi, senzor pedale gasa, EGR ventil, MAF senzor, ECT senzor, senzor temperature goriva, senzor radilice, električnu instalaciju od motora do ECU računala, ECU računalo .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A8 3,7 i. - EPC

Datum objave: 30.05.2011 18:39:06
Slika
PITANJE:

Imam Audi A8 3.7 benzinac restajling automatik-tip tronik imam neke cudne trzaje pri saltanju i pali mi se tada lampica EPC, STA TO MOZE BITI? Unaprijed HVALA!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu može se napraviti dijagnostika motora i dijagnostika mjenjača tiptronic. U ovom slučaju najprije bih posumnjao u ispravan rad motora . Nepravilnosti u radu motora mogu generirati vibracije koje se prenose i na sam mjenjač. Ispitivanje započnite s dijagnostikom sustava elektronskog ubrizgavanja i dijagnostikom sustava za stvaranje iskre na svjećicama. Na to ukazuje i paljenje lampice EPC ( Electronic Power Control ) .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 MPI - OSIGURAČ SE ISTOPI

Datum objave: 30.05.2011 18:32:43
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Imam problem sa grijanjem i pregaranjem osigurača od klime (ventilatora u kabini) na autu Skoda Fabia 1.4 mpi, Osigurač se grije i nakon izvjesnog vremena izgori i uz to se istopi... Prosle godine je promjenjen reostat (mislim da se tako zove a nalazi se u kabini iza ladice kod suvozaca) nakon toga mi se vise puta desilo da Izgori osigurač, i još sam primjetio da ventilator u kabini ima u trecoj brzini neobican zvuk (nesto kao neko treperenje). Imate li pretpostavku sta bi mogao biti problem. Unaprijed hvala. Damir

ODGOVOR:

Navedeni osigurač izgori radi prevelikog opterećenja potrošača u ovom slučaju je to motor ventilatora ili upravljački modul ventilatora . Ja bih provjerio ispravnost motora ventilatora i upravljačkog modula ventilatora.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 1,4 i. 1990 - NE RADI JEDAN CILINDAR

Datum objave: 30.05.2011 17:10:46
Slika
PITANJE:

Evo ovako,,vlasnik sam auta Mazda 323,,motor 1.4,,,godina 1990. i sad mi je otišao jedan cilindar na motoru...simptomi su : ne dopušta mi da ga vozim brže od 80km/h,,a u brdo se jedva kreče...pa me zanima koliko bi me koštao popravak toga...Unaprijed zahvaljujem :)))

ODGOVOR:

Kada na motoru ne radi jedan cilindar ( kao što ste i Vi naveli ) mogu postojati brojni razlozi za to . Neke neispravnosti su vrlo jeftine za otkloniti ( svjećice, kablovi, nečist injektor ) a neke su skuplje (  ventil, klipni prstenovi, klip, cilindar ) . Pregledom Vašega vozila točno bih Vam rekao o čemu se radi i cijenu popravka. Takav pregled bi za Vas bio besplatan.

 

Pozdrav,

na vrh Povratak na vrh

SSANG YONG KYRON 2,0 D - SENZOR DETONACIJA

Datum objave: 30.05.2011 17:07:55
Slika
PITANJE:

Postovanje. Posjedujem auto Ssang Yong Kyron 2006. god proizvodnje. Dizel 2000 cm. Imam problem, na kompjuterskoj dijagnostici mi pokazuje gresku "senzor lupanja" . Zanima me gdje se taj senzor nalazi i koja je njegova uloga ?

ODGOVOR:

Senzor detonacija se nalazi na bloku motora neposredno ispod glave motora. Jedina uloga navedenog senzora jest da prepozna detonantno izgaranje u cilindru i da na vrijeme pošalje poruku upravljačkom računalu o toj štetnoj pojavi.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,0 TDI - BIJELI DIM

Datum objave: 27.05.2011 13:39:28
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić! Imam passat 2.0 tdi proizveden 12.2005 prešao oko 210 ooo km redovito servisiran. Prije nekih 30 000 prvi put primijetija sam gusti bijeli dim tijekom vožnje u trajanju od 10-ak sekundi, nije se pojavljivalo 2o 000 km a zadnjih nekoliko tisuća pojavi se svakih 500 km i na auspuhu je neka zelenkasto masna tekućina. Auto ne troši ni ulje ni vodu samo za vrijeme tog dimljenja kao da malo izgubi snagu i kad dim prestane kao da prodiše. U auto je stavljeno ulje mobil 5w-30 za pd motore a auto dok radi na minimumu ima neki oštar neugodan miris ali bez išta dima.

ODGOVOR:

Vaše vozio ima hladnjak ispušnih plinova koje može u kritičnom momentu ( radi mikro oštećenja ) propustiti mali dio rashladne tekućine u ispušni sustav. Rashledna tekućina koja  je ušla u ispušni sustav odmah isparava i pretvara se u paru . Vi to onda vidite kao bijeli dim  koji ste opisali.  Obavite mehanički pregled motora te pregled sustava za hlađenje ispušnih plinova.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,8 S - AMORTIZERI

Datum objave: 30.05.2011 14:03:22
Slika
PITANJE:

Pre svega dobar dan,pozdrav najboljem majstoru na balkanu.Imam audi 80 1,8s imam problem sa prednjim amortizerima,imao sam lose amortizere i rjesio sam da ih zamjenim kupovinom KYB amortizera[po komadu sam placao 40e za ulozak amortizera....Od kada sam ih zamjenio auto je tvrd u rupama a kada stoji u mjestu nemogu ni da ga zaljuljam...U kabini se cuje kao da udara metal o metal i to postaje nepodnosljivo,zanima me do cega to moze da bude....Unaprijed hvala...POZZZ

ODGOVOR:

Detaljan opis u vezi amortizera ukazuje da su uzrok upravo sami amortizeri koje ste ugradili. Normalni tlak u amortizerime za Vaše vozilo je od 70 do 90 kp/cm2 i takvi amortizeri uredno absorbiraju neravnine , vožnja je ugodna i nema lupanja ( metalni zvuk ). Ugrađeni amortizeri sigurno su neodgovarajući ili kvalitativno ne zadovoljavaju. Ugradite druge amortizere.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - ŠTO JE ROTOFONIKA

Datum objave: 27.05.2011 13:29:47
Slika
PITANJE:

POštovanje g. Meić Imam jedno pitanje za vas, naravno neobavezno. Dakle, zanima me na stučnoj razini, što je to rotofonika?. Po mom oskudnom znanju, to je nešto u svezi abs sistema, vidio sam kod kotača ima nazubljeni vjenac, i abs čitać, tj. senzor. Dali to ima veze sa hall efektom, tj. Kad se kotač okreće, senzor broji zube na vijencu?..Dali je to tako? Hvala vam na odgovoru.

ODGOVOR:

Vi ste u pravu , to je nazubljeni vijenac koji radi u paru sa senzorom . To može biti na sustavu ABS , na radilici, ne nekoj drugoj osovini koja rotira . Električni impuls koji se stvara dolazi u računalo koje na taj način prepoznaje koliki je broj okretaja  i da li postoji razlika u broju okretaja između pojedinih osovina ( npr. ABS ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 2,0 16V - KAZALJKE POLUDE

Datum objave: 27.05.2011 13:24:59
Slika
PITANJE:

poštovani,imam vectru b,98god.2.0 16v,benzinac,auto ima 228 000 i do sada sam se vozio bez vecih problema.servis radim sveke godine na jesen.problem je taj da se vozim i onda kazaljke polude,sve lampice se upale i auto vise ne prima gas,kod mehaničara na kompjuteru pokazale su se greške;senzor bregaste,senzor radilice,senzor protoka zraka,senzor paljenja i on mi kaže da to nije moguče da je vjerojatno kompjuter otišao i da ga treba reprogramirati.molim savjet i vaše mišljenje

ODGOVOR:

Najprije bi trebalo ispitati električnu instalaciju, kutiju s osiguračima, releje za napajanje upravljačkog računala, relej pumpe za gorivo. nakon toga se može po potrebi ispitati i upravljačko računalo motora.  Ako ne uspijete riješiti javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 i.- SIMBOL MOTORA S MUNJOM

Datum objave: 27.05.2011 13:22:09
Slika
PITANJE:

Pozdrav ! Svake pohvale za vašu stranicu i za vašu dobru volju za pomoći nama vozačima. Nedavno sam kupio Opel Vectru 2.0i, 94. god. ima preko 300 tis. km. U auto je ugrađen plin, u servisu i atestiran. Na plin radi besprijekorno i sve je u redu. Na gorivo naravno palim i prebacuje se na plin, danas sam primjetio tek kad mi je plina nestalo i počeo sam vožnju na gorivo i odmah se upali kontrolna lampica sa simbolom motora i munja u sredini simbola. Natočio sam plina, krenuo i prebacio na plin, odmah isti tren se ugasi navedena kontrolka. Po Vašem mišljenju kakav je kvar na mojoj Vectri? I što je zanimljivo auto također na gorivo dobro vuče i stabilno radi iako se upalila ta kontrolka...

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba posumnjati u sustav elektronskog ubrizgavanja . Zato treba ispitai pojedine komponente sustava i to : tlak goriva, benzinske injektore, lambda sondu, katalizator, MAP senzor , potenciometar leptirastog ventila, senzor temperature motora, MAF senzor, sustav paljenja ( svjećice, kablovi bobina ) , električna instalacija od motora do ECU računala, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh