Danas je: 30.06.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

BMW 525 TDS - PEDALA KOČNICE POSTEPENO PROPADA

Datum objave: 07.06.2011 10:53:19
Slika
PITANJE:

Postovani zdravo, Vozim BMW 525 TDS 99 GOD, primjetio sam da pedala za kocnice postepeno propada dok motor radi, zamjenio sam glavni kocni cilindar ali je problem ostao, imate li slicno iskustvo ? molim vas za savjet. Pozdrav Trajce

ODGOVOR:

Pedala kočnice može propadati kada ima zraka u hidraulici kočnice, kada su istrošeni diskovi i disk pločice, kada su neispravni cijevni vodovi kočnice, kada je neispravan regulator tlaka kočnice, kada je neispravan bilo koji cilindar kočnice. Stručnim pregledom vozila sigurno bih točno utvrdio što je od navedenog neispravno.

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 530 D - PROŠAO KROZ LOKVU VODE

Datum objave: 07.06.2011 10:50:18
Slika
PITANJE:

Poštovani imam sljedeći problem(auto je bmw e39 530d):Poslije jake kiše prošao sam sa autom kroz lokvu vode,i auto je se samo ugasio!Nakon što sam pokušao ponovno pokrenuti motor auto je samo škljocao,nije verglao nimalo!Šta bi moglo biti?

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : spoj izmađu pojedinih vodiča i strujnih krugova te prekid napajanja pojedinih senzora , davača, aktuatora, ulazak vode kroz usisnu cijev filtera za zrak i izvjesna količina vode u samoj turbini , voda u alternatoru i prekid stavranja struje.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 1,8 16V - LAMPICA ŽUTI AUTO SA KLJUČEM

Datum objave: 07.06.2011 10:48:31
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic,treci put vam saljem isto pitanje vezano za Zafiru 1.8 16v 2001g.Povremeno trza auto i u tom trenutku se pali lampica žuti auto sa kljucem.Nekad auto ide normalno a lampica gori. Na diagnostici je ocitana greska knock senzor.Molio bih vas za savet sta proveriti.Auto ide na LPG.Ako nenadjete vremena za odgovor vise vas necu uznemiravati.S postovanjem.

ODGOVOR:

Na ovo pitanje sam već odgovorio . Ako pitanje niste dobili nije do mene nego do Vašeg uređaja, servera. Odgovor je glasio : mogući uzroci su sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( paljenje , bobine, kablovi, probijanje visokog napona ) , sustav goriva ( potenciometar leptirastog ventila, ECT senzor, MAP senzor, injektori, regulator tlaka goriva, električna instalacija motora, zabrtvljenost usisnog kolektora, ECU centrala . Senzor detonacija ( knock senzor ) je rijetko kada uzrok prekidanja. Napravite testiranje svih komponenata koje sam spomenuo a po potrebi provjerite i mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

BMW 530 D - ZAMJEN A ULJA U AUTOMATSKOM MJENJAČU

Datum objave: 06.06.2011 20:47:58
Slika
PITANJE:

Poštovani,molim vas za svjet...posjedujem bmw 530d,2007 godina sa 150 000km i sa automatskim mjenjacem...s autom nema nikakvih problema ali zanima me preporučujete li zamjenu ulja u automatskom mjenjacu ili ne treba ništa mijenjati s obzirom da zamjena tvornicki nije predviđena,može li zamjena štetno utjecati na mjenjac jer zaista svatko kaže drugačije pa molim vaš savjet kao stručnjaka...hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu je korisno mijenjati ulje u mjenjaču i filter mjenjača svakih 60.000 km  ili svake dvije godine. Na taj način preventivno djelujete da mjenjač ispravno radi i da dugo traje. Ulje u mjenjaču je točno odgovarajućih karakteristika i specifičnosti. Uz to treba reći da je postupak zamjene specifičan i složen.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - NE ODVAJA DOVOLJNO OD MOTORA

Datum objave: 07.06.2011 10:58:37
Slika
PITANJE:

Postovani imam jedno pitanje vezano za golf 3..naime rijec je o mjenjacu znaci nekad kada zelim ubaciti u rikverc cuje se nesto da "hrsne"kao da neodvoji dovoljno od motora i onda kad iz rikverca ubacujem u prvu brzinu mjenjac ide malo tezu u odnosu na normalan rad..u sve ostale brzine ide normalno..hvala

ODGOVOR:

Vaš detaljan opis točno ukazuje na neispravnost spojke ( kuplung ) .  Pregledom vozila još jednom bih trebao provjeriti spomenuto stanje i nakon toga zamijeniti set spojke.

na vrh Povratak na vrh

VW CADDY 2,0 SDI - KAKO GA VOZITI I ODRŽAVATI ?

Datum objave: 06.06.2011 19:10:57
Slika
PITANJE:

Poštovanje,kupio sam polovnog w ceddy 2.0 SDI 51kw 2004g. Molim za par savjeta, činjenica je da motor troši ulje oko 0,5l na 1000km. Auto je putničko prešlo je 170000km velki sesvis napravljen na 120000. -kada raditi velki servis ponovno i od prilike koliko košta. -koje ulje savjetujete za SDI 2.0, i nakon koliko tisuća mijenjati. -do kojeg maksimalnog broja okretaja je preporučivo voziti . -do koje najveće brzine je preporučeno voziti i koja je naj idealnija.

ODGOVOR:

Veliki servis se radi svakih 60.000 km ili svake dvije godine, odgovarajuće ulje za motor je 505.01 sint 5w30 ili 5w40 . Ulje u motoru se mijenja svakih  10.000 do 15.000 km ili najmanje jednom godišnje. Preporučljva brzina je do 2/3 maksimalnog broja okretaja motora. Kratkotrajno možete ubrzati i do maksimuma. Idealna brzina je oko 2.500 o/min. Troškovnik i cijene za pojedini servis uvijek dajem nakon pregleda vozila . Na taj način mogu pregledati sve detalje i navesti točnu cijenu pojedinih dijelova i rada. Takav pregled bi za Vas bio besplatan.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W210 250D - NAKON GENERALKE RADI KAO TRAKTOR

Datum objave: 06.06.2011 19:08:23
Slika
PITANJE:

imam mercedes w 210 250d 1998 g prije 20 dana majstor mi je napravio genralku na motoru promjenio karike,ležajeve uredio glavu motra i promjenio ventile na jednom cilindru i uloške dizni.međutim kad upalim auto normalno radi i nakon 3 minute motor počne raditi kao traktor jako se čuju podizaći ventila kao da se lupa po željezu.kontaktirao sam majstora koji kaže da če se to srediti kod prvog srvisa nakon 1500 km.molim vas za vaše mišljenje unaprijed zahvaljujem pozdrav

ODGOVOR:

Nakon radova koje ste napravili na Vašem vozilu motor odmah treba raditi mirno i uglađeno. Loš rad motora i lupanje koje čujete može se pojaviti radi više mogućih faktora i to : neodgovarajuća brtva glave motora, loše obrađena glava motora, propusti prilikom radova na glavi motora, hidropodizači , netočna faza motora, dize, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora. Točan odgovor na Vaše pitanje i prijedlog rješenja , mogu dati nakon neposrednog uvid na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO DIZEL. - PROMJENIO ZVUK NAKON SERVISA

Datum objave: 06.06.2011 00:19:00
Slika
PITANJE:

Poštovani, Auto je bio na normalnom redovitom servisu (svakih 20.000 km) u ovlaštenom servisu. Kad sam se vratila sve je izgledalo u redu. Međutim, ujutro drugi dan upalim auto i gas u leru mi varira i čujem malo jaći te malo slabiji gas. Brojač okretaja pokazuje mala variranja, al zvuk gasa i dalje je malo jaći pa slabiji. U toku vožnje čujem drugačiji zvuk od prije servisa. Tu i tamo kao da nešto za zvekeće potiho (ko snop ključeva, novčići). Prošlo je više od 10 dana i svakim danom sve više primjećujem gas u leru i zveketanje s vremena na vrijeme. 13-ti dan odem natrag u ovlašteni servis i spoje ga na računalo za dijagnosticiranje. Tlak ubrizgavanja goriva varira u ler gasu od 225 do 242 bara, a normalno mi vele da bi trebalo biti 230 bara. Ondgovor: moglo bi biti svašta. Imam pitanje: što se desilo i koji dio se pokvario s obzirom da je auto uredno i redovito servisiranmo? da li je možda riječ o kompletnoj visokotlačnoj pumpi Delphi CR (koje ima Clio) ili nekom samom djelu (dizna) ili nešto sasvim drugo? Kolika bi bila cijena popravka? Odogovor nisam dobila s obzirom da je bila subota, već su mi rekli da dođem u ponedjeljak. Bila bi Vam zahvalna na Vaše odgovoru. Sračan pozdrav,

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogu nabrojiti mnogo razloga radi kojih motor ne radi ravnomjerno i radi koji je promjenio zvuk . Točan odgovor na vaše pitanje što je neispravno kao i prijedlog rješenja mogao bih dati nakon pregleda Vašega vozila. Moguće neispravnosti su : podizač ventila, ventil ,bregasta osovina , neravnomjerna kompresija, dize , solenoidni ventil položaja regulatora količine goriva, regulator količine, upravljački modul visokotlačne pumpe, ostale netipične greške. Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

KIA PRIDE - ZVUK LONCA NA NERAVNINAMA

Datum objave: 06.06.2011 16:03:18
Slika
PITANJE:

Poštovanje, molim Vas odgovor na dva pitanja. Moja kia pride je 1999. Prilikom prelaska preko ležečeg policajca ili neke neravnine u prvom lijevom kotaču čuje se kao da ste udarili po loncu. Mijenjan je kompletni prvi ovjes, gume su nove ljetne po knjižici 165/65/13....isto tako iznad 90 km/h počne tresti, ne prejako, ali se osjeti, da bi opet nakon 100 km/h prestalo tresti...Inače sam zadovoljan autom za svoje potrebe. Servisi su redovni na 10000 km. Hvala Vam.

ODGOVOR:

Zvuk koji čujete na neravninama nastaje od disk pločica koje nisu fiksirane u ležištu na nosaču kočnih kliješta nego se slobodno pomiću . Nailaskom na neravninu pločice lupaju po ležištu. Vibracije koje ste naveli kod 90 km/h nastaju radi debalansa na gumi ili felgi . Preciznim balansiranjem se to može riješiti. Da bih sa sigurnošću mogao sve to tvrditi morao bih pregledati vozilo.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - ISPITIVANJE VENTILA I MJERAČA MASE ZRAKA

Datum objave: 06.06.2011 00:14:59
Slika
PITANJE:

gospodine Meic,zanima me kako ispitati ispravnost ona 2 ventila od turbine i mjerač mase zraka kod golf 4 1.9 tdi 66 kW oznaka motora agr?

ODGOVOR:

Najlakši način je ispitivanje metodom eliminacije . To znači staviti drugi ispravni dio i vidjeti rezultat .To isto važi i za mjerač mase zraka. Drugi način je mjerenje  napona koji dolazi iz upravljačke centrale na ventile turbine. Napon može biti niski ili napona uopće nema. Mjerač mase zraka je najlakše ispitati preko kodova grešaka . Kada je neispravan mjerač mase zraka šifra pogreške je P2324 .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i.- U ZAVOJU LUPA I VIBRIRA

Datum objave: 06.06.2011 00:44:43
Slika
PITANJE:

reno clio 1.2 8v 2000god. prlikom kretanja i u zavojima dolazi do lupanja i vibracija na volanu ali na ravnom sve je normalno nema nikakvog lupanja.sta vi predlazete da se napravi a da nekosta puno.dali potrositi novac na oba homokinetička zgloba ili zamjenu mjenjača.unaprijed hvala

ODGOVOR:

Nemojte ništa kupovati unaprijed dok niste sigurni što je neispravno. Da ste bliže, besplatno bih Vam defektirao kvar. Ipak najprije provjerite stanje homokinetičkih zglobova, poluosovina, ovjesa.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - LAMPICA GRIJAČA PRI ŽUSTRIJOJ VOŽNJI

Datum objave: 06.06.2011 15:59:30
Slika
PITANJE:

Poštovani imam problem sa Fordom Mondeo model:MK3,2003 godina motor 2.0 (115ks) Problem se javio prije mjesec dana kad se pri žustrijoj vožnji(obično pri preticanju) počela paliti kontrolna lampica od grijača i auto je u tom momentu počelo slabije da vuče, ali kad ugasim auto i ponovo ga upalim lampica se ne pali više i auto normalno ide, međutim pri žustrijoj vožnji ponovo se javljao isti problem.... Nakon ovoga otišao sam u ovlašteni servis gdje su mi dijagnostikovali grešku P1664, stavili novi filter nafte, obrisali greške i rekli da je za sve kriva nafta lošeg kvaliteta,(i preporučili mi da pri sledećem punjenju rezervoara uspem litar ulja za automatske mjenjače da se sistem pročisti)ali nedugo zatim problem se ponovo pojavio 2-3 puta se palila lampica grijača (ja sam gasio pa palio auto) i sad je sve u redu auto normano ide nema ama baš nikakvih problema. Možete mi reći šta da radim, da li je potrebno da ponovo idem u servis? Pozdrav

ODGOVOR:

Kontrolna lampica grijača se pali kada sustav za upravljanje turbinom ili sustav za upravljanje motorom ne rade na ispravan način. Mogućih grešaka može biti više a problem s ene može riješiti stavljanjem ulje za automatske mjenjače u gorivo niti s eproblem može riješiti brisanjem greške s memorije računala motora. Posjetite opet servis i recite da sve što ste poduzeli ne pomaže . Pomoći će sigurno ako Vaš servis obavi kompletnu dijagnostiku motora i ispita sve komponente sustava . Tada će se pronaći stvarni uzrok radi kojega motor pali kontrolnu lampicu motora te zašto motor nema snage. Ovom prigodom nisam navodio pojedine dijelove koji mogu biti neispravni jer ih ima jako puno.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 1,4i. - NA PLINU RADI SAVRŠENO

Datum objave: 06.06.2011 00:47:04
Slika
PITANJE:

Pozdrav,imam citroen c4 1.4i 16v,2005 god.Problem je kod paljenja,kad ga upalim auto se gasi,i tako par puta dok ne prebaci na plin.Na plinu radi savrseno.Rekli su mi da su problem injektori,nakon ciscenja injektora 2 dana je bilo normalno i nakon toga opet problemi.sad mi kazu da treba mjenjat lambda sondu.Molim vase misljenje u cemu bi mogao biti problem.Hvala.

ODGOVOR:

Motor Vašeg vozila se može gasiti radi mnogo različitih razloga. Točan uzrok Vam mogu reči nakon neposrednog uvida na samom vozilu . Moguće neispravnosti su : senzor tempereture motora, senzor tlaka zraka , aktuator minimuma, tlak goriva, propuštanje na usisnom kolektoru, EVAP ventil rezervoara, električna instalacija od benzinskih injektora do ECU centrale.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 - SMETA JOJ KIŠA

Datum objave: 06.06.2011 00:11:47
Slika
PITANJE:

Lijepi pozdrav ! Imam automobil Škoda octavia 1.6 benzinac i imam veliki problem svaki put kad naletim na lokvu vode auto mi se ugasi i stane i ne pali pola sata nakon čega upali iz prve ili kad pada kiša neće upaliti!Ako mi možete dati svoj savjet biti ću vam jako zahvalna s obzirom da sam bila u servisu gdje nisu mogli pronaći u čemu je stvar.Unaprijed vam veliko hvala!

ODGOVOR:

Nema nikakve sumnje da voda ili vlaga ulazi u konektore ili kontakte električne instalacije . Navedeni dijelovi nisu zaštičeni od vode a trebali bi biti i zato dolazi do gašenja motora. Svaki bolji autoservis ili autoelektričar zna riješiti ovaj problem . Treba samo malo dobre volje i vremena . Žao mi je što ste daleko je bih Vam to napravio.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA - AKTIVIRALI SU SE ZRAČNI JASTUCI

Datum objave: 06.06.2011 09:58:55
Slika
PITANJE:

Pozdrav: imao sam udes auto seat ibiza 2000 god,aktivirala su se oba zracna jastuka,gdje mogu to da popravim i odprilike koja je cijena,sta je moglo jos da strada prilikom udara,auto me je udarilo u desni far i takođe ako mogu cijene odprilike hvala!Eli

ODGOVOR:

Cijenu zračnih jastuka, upravljačkog kompjutora zračnih jastuka i ostalih potrebih dijelova mogu Vam navesti nakon pregleda Vašega vozila . Cijenu rada također . Osim marke vozila niste naveli nikave druge tehničke podatke ni broj šasije vozila a to je jako bitno.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V GTI - POVREMENO GUBI SNAGU

Datum objave: 05.06.2011 21:48:14
Slika
PITANJE:

postovanje,radi se o golfu 5 gti,bio sam krenuo na put i auto se normalno ponasao, pri brzini od cca 200 kmh prebacio sam u 6,brzinu i nakon nekog vremena voznje u 6_toj auto kao da se ugasio(a nije) uopce nije primao gas,naravno poceo je usporavat i nakon 15sekundi je cukno i nastavio sve normalno radit al nije to vise bilo to fali mu snage npr,u 3 brz nece zaslajfat sto je prije bilo moguce,nakon opet nekih dva tjedna opet mi se to desilo i opet u 6 brzini al nije cukno i nastavio po normalnom,nek mi nije htio preci tri soma okretaja na satu,uopce nije imao snage.onda sam ga ugasio pa opet upalio i bilo je opet sve u redu al bez one prave snage. bio sam kod par majstora(ukljucujuci ovlasteni) niko nezna kaj je nit sta bi moglo bit,auto na dijagnostici ne pokazuje nikakvu gresku,sve je ok,provjereno je "sve" egr ventil,maf senzor, filteri,elektromagnetni ventil turbine,turbina,crijeva,bobina ma "sve" al ja jos problem nisam nasao, pa ste mi vi eto posljednja nada,hvala

ODGOVOR:

Detaljno sam pročitao sve pojedinosti koje ste naveli . Tome se nema što dodati osim da se Vašim vozilo treba baviti a to znači temeljito ispitivati sve dijelove i sklopove : mehaničkog sustava motora, sustava elektronskog ubrizgavanja, sustava dobave zraka, sustava paljenja, upravljačkog sustava motora. Vašim vozilom se mogu baviti a za to trebam  dovoljno vremena kako bih mogao obaviti detaljno ispitivanje svih komponenata i svega što je potrebno . Ako ima kakvih nejasnoča javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

LANCIA DEDRA 2,0 16V - DIJAGNOSTIKA NA DALJINU?

Datum objave: 05.06.2011 13:40:20
Slika
PITANJE:

poštovanje ,,radi se o lancia dedra 2.0 16 v 95 malo je trokirla na hladno (šporke šprice za pretpostavit)i oćistim šprice u servis ali onda još gore i tad su počela nagađanja kvazi meštra tipa da je motor ugrađivan naknadno(?) pa da je pumpa mali tlak pa da je staro auto pa na kraju da je centralina ..ali auto nakon2-3 min nakon šta se upali radi normalno ali kad se hladan starta stvarno brlja gadno..prije čićenja auto je stvarno malo zatrokiralo kad bi se upalilo to bi trajalo 10 -15 sek i ide normalno a poslije čiščenja to traje oko 5 min pa proradi ,,da li je u pitanju centralina ili možda nekaj drugo lamda sonda...maf ,,,i gdje se uopće nalazi centralina kod dotičnog auta nisam je baš moga vidit onako na brzinu kad sam bacio oko ...hvala

ODGOVOR:

Bilo bi super kada bih imao sposobnost na daljinu ( Samobor-Split 400 km ) bez ispitivanja na vozilu, vama točno kažem koji dio je neispravan , gdje se nalazi i kako da ga zamijenite . Na žalost takve sposobnosti nemam ali ću vam opisati što bih ja radio u spomenutom slučaju. Počeo bih sistematski ispitivati slijedeće :  fazu motora, podešenost ventila, zabrtvljenost usisnog kolektora, ispravnost ispušnog kolektora, izmjerio bih tlak goriva, provjerio sve filtere, provjerio čistoću rezervoara, ispitao injektore ( razlika u količini goriva ), ECT senzor, senzor temperature usisanog zraka, aktuator minimuma, senzor položaja leptirastog ventila, ispitao električnu instalaciju od motora do ECU centrale, MAP senzor, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, lambda sinda, ECU centrala. Nakon što bih obavio ovakvo ispitivanje točno bih znao što je neispravno i kako otkloniti kvar. Bez detaljnog ispitivanja sve je samo nagađanje a do rezultata se može doći rijetko ili slučajno. Nadam se daće ovaj tekst biti Vama od koristi.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 SDI - TRZNE TAKO DA PUTNICI POLETE

Datum objave: 05.06.2011 21:44:56
Slika
PITANJE:

postovani,imam pola 1.9sdi 99 godiste.motor aey.prilikom voznje auto bas jako trzne dva do tri puta tako da putnici polete unapred ali se ne ugasi.poslije toga ide normalno par dana pa se opet ponovi.zamjenio sam filter goriva ali i dalje ide isto.sta bi to moglo biti.hvala unaprijed

ODGOVOR:

Trzanje koje se povremeno događa može se pojavljivati radi slijedećih razloga : električna instalacija i konektori, relej za napajanje upravljačkog računala motora, senzor radilice, upravljački modul visokotlačne pumpe, regulator količine goriva, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPĆI SAVJETI - ODABIR RABLJENOG VOZILA

Datum objave: 05.06.2011 13:23:29
Slika
PITANJE:

Poštovani! imam pitanje za vas,trazim auto do 30 000kn polovan normalno. Pa ako bi mi mogli dati savjet koju marku ili koji auto bi mogao biti dobar za tu cjenu a da nije ni velik a ni previse malen

ODGOVOR:

Vaše pitanje ne spada u domenu tehničke problematike motorih vozila niti je povezano s nakim stvarnim kvarom ili problemom na vozilu. Takvo pitanje treba postaviti specijalistu za istraživanje tržišta rabljenih vozila jer se ja tiče ne bavim. Ako bih ja davao savjet onda bih na prvom mjestu stavio trenutno stanje vozila ( opći izgled, sačuvanost, ispravnost pojedinih sustava na vozilu, ispravnost vozila u cjelini ) . Nakon odabira vozila obvezno bih napravio stručni i detaljan pregled vozila a posebno motora, mjenjača, klima uređaja, eko-test . Takve pregleda često radim i znam da su jako korisni jer štite potencijalnog kupca od rizika.

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 TD - ŠTOGOT NAPRAVIO GASI SE

Datum objave: 05.06.2011 13:26:31
Slika
PITANJE:

...ovako, radi se o bmw 525td e34 1993g problem je u ler gasu sam dodaje i oduzima gas,kad se upale svjetla auto se ugasi,kad se stisne kočnica opet se gasi,kad okreneš volan opet se gasi, to se sve dešava na ler gasu, auto je u vožnji normalno dobro ide i sve,davači obrtaja nisu,ovaj mi jedan majstor govori da je elektronika na bosch pumpi mada ja sumnjam da je to,može li biti do reglera struje ili nešto drugo.

ODGOVOR:

Moguće eispravnosti su : zrak u sustavu goriva, filteri, nečist rezervoar za gorivo, dize, loše mehaničko stanje motora, senzor temperature motora, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor radilice, RPM senzor, električna instalacija motora, ECU centrala. Pregledom vozila mogao bih točno navesti sve neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh