Danas je: 20.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

CITROEN XSARA 1,8 16V - AUTO SE PREGRIJE

Datum objave: 17.05.2011 00:24:25
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam problem sa Citreon Xsarom, motor 1.8i 16v 81KW. Problem je u tome što auto se pregrijava i ispušta vodu na ono crijevo kod zatvarača. Zamjenjen je termostat, termo-prekidac, cep na hladnjaku. Auto se pregrije i kada se izvadi termostat. I da naponem glava motora i dihtutng na glavi motora su ispravni.Stvarno više ne znam šta da radim, imate li vi kakav savjet.

ODGOVOR:

Uz sve što ste nabrojili ipak niste nabrojili još neka moguće faktore radi kojih se motor može grijati a to su : hladnjak ( smanjen protok radi nečistoća ) , pumpa za vodu, cijevi rashladnog sustava . Brtva glave ne mora biti uzrok ali može biti sama glava motora ili blok motora . Ako nemate nekoga u blizini , mi Vam možemo to besplatno ispitati.

na vrh Povratak na vrh

VW JETTA II 1,6 - PODEŠAVANJE PREDPALJENJA JE SPECIFIČNO

Datum objave: 17.05.2011 00:22:13
Slika
PITANJE:

prije svega pozdrav posjedujem jetta 2 1.6 benzin-automatic,problem je paljenje. Jutrom pali ok,medjutim kad je zagrijana i ostane nekih pola sata da stoji tad imam problem da bas dugo moram verglati.Na zamasnjaku imam oznake 0 - 6 - 18,al problem je sljedeci,podesim na 6 stepeni bez vakuma,zatim spojim vakum tad mi pokazuje iskru na vise od 18 mozda 20 stepeni,a ako vratim ravodnik da sa vakumom iskra bude na 18 onda predpaljenje nije 6 nego 4 stepena.obzirom da je automatic potrosnja je velika pa sam mislio da je to uzrok svemu. molim za pomoc. hvala.

ODGOVOR:

Otežano paljenje zagrijanog motora može se događati radi sustava goriva ili radi sustava paljenja . Ako u momentu kada motor ne pali postoji dobra iskra na svjećicama tada treba ispitivati sustav dobave goriva i to tlak goriva, injektore, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, leptirasti ventil, aktuator minimuma, IAT senzor. Ako je iskra slaba ili je nema ispituju se : kablovi, svjećice, Hall davač, razvodnik paljenja, bobina. Podešavanje predpaljenja je kod ovoga motora malo specifično i važno je znati da li je vakumski regulator ispravan . Ako je ispravan onda isti počinje djelovati kada je podtlak 60 mbar a maksimalni pomak ostvaruje kada je podtlak 320 mbar . Kut predpaljenja je 18° /900 o/min.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - VELIKI SERVIS

Datum objave: 17.05.2011 00:18:43
Slika
PITANJE:

Poštovani vozim Renault megane 1,5 dci (78 kw) 2006 g., te me zanima kada napraviti veliki servis na istom. Inače nemam veliku kilometražu, trenutno 53000 km, te početkom 6.mj. idem na servis (osnovni + zamjena prednjih disk pločica i kočionog ulja), a u servisnoj knjižici je preporuka za veliki servis 5 godina ili 120000 km. Veliki servis planiram napraviti sljedeće godine kada će auto imati oko 65000 km (zamjena remenja, vodene pumpe, antifriza + osnovni servis), za što su mi u ovlaštenom Renault servisu napravili izračun oko 4500 kuna sa poslom.

ODGOVOR:

Točno je da za zamjenu razvodnog mehanizma ( zupčasti remen, natezač, pump aza vodu ) postoji kilometarski limit i vremenski limit ( 120.000 km ili 5 godina ) . Osim toga Važno je također da najmanje jednom godišnje mijenjate ulje u motoru i filtere . Ostale tekućine mijenjaju se svakih 60.000 km ili svake dvije godine ( ovo čuva kvalitetu pojedinih sklopova i produžava vijek trajanja vozila ) . Cijena navedenog servis bi mogla biti i manja od navedene. Ako Vam bude aktuelno mogu Vam izračunati troškove takvog servisa.

na vrh Povratak na vrh

FORD GALAXY 1,9 TDI - IZVADIM KLJUČ, A AUTO JOŠ RADI

Datum objave: 17.05.2011 00:15:12
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp.Meić, imam ford galaxy 1,9 tdi ,god 2000,(isti model kao sharan ww),260.000 km.U zadnje vrijeme primjetio sam da nakon što izvadim kontakt ključ auto još radi par trenutaka cca 10 tak sekundi,što mi se nikad prije toga nije desilo! Na autu nisam primjetio ništa čudno,redovito ga servisiram, napravljen je kompletan veliki servis sa zamjenom remena nakon 75 000 km.Ulje i potrošnja goriva je normalna!Tako da me to zabrinjava,pa Vas molim za savjet! Unaprijed zahvalan!

ODGOVOR:

Pojavu koju ste opisali događa se vrlo rijetko ali se ipak događa . Mogu postojati samo dva osnovna uzroka a to su prisutnost motornog ulja u usisnom kolektoru i sustav za upravljanje motorom . U prvom slučaju treba ispitai mehaničko stanje motora i stanje turbine a u drugom pojedine komponete elektrike i elektronike . Radi Vaše informacije to možete napraviti i kod nas.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,6 i. - SERVIS NA 120.000 KM

Datum objave: 17.05.2011 00:09:30
Slika
PITANJE:

audi a4 1.6 benzin 120 000 km sve je ok tebam na servis redovan što se radi na tu kilometražu i kolika je cijena lijep pozdrav tomislav !

ODGOVOR:

Servis vozila na 120.000 km može obuhvatiti mnogo radova i potrebnih dijelova ( ovisi o servisima koji su se prije radili i o ugrađenim dijelovima ) .  Cijenjenim vlasnicima vozila uvijek omogućim besplatni pregled kompletnog vozila i nakon toga napravim specifikaciju potrebnih dijelova i radova . Isto tako točno navedem i sve cijene . Na taj način se točno zna što treba raditi na navedenom servisu i točnu cijenu servisa . To isto važi i za Vas bez ikakve obveze.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 1,6 HDI - NE IDE NITI U JEDNU BRZINU

Datum objave: 17.05.2011 00:07:10
Slika
PITANJE:

Postovani, radi se o Peugeotu 407, 1,6 HDI, 2005. Od jutros jednostavno ne mogu da ga ubacim ni u jednu brzinu. Kada je automobil ugasen, spojnica i mjenjac rade besprijekorno. Kada se motor upali, koliko god da pokusavam, rucka mjenjaca jednostavno ne moze nikuda iz neutralnog polozaja, tj. ne salta. Napominjem da ostalih simptoma nema, tj trzanja, brujanja i slicno. inace mi je unazad godinu i po papucica spojnice prilicno tvrda.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu , neispravna može biti komanda spojke ili sama spojka . Najprije se provjerava ispravnost komande spojke ( glavni i radni cilindar ) a nakon toga spojka ( kuplung ) .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - ULAZE PARE KROZ VENTILACIJU

Datum objave: 17.05.2011 00:04:58
Slika
PITANJE:

Poštovan gospodine, Imam Golfa 3 iz 1993.g. problem je u tome što kada upalim ventilaciju u automobil ulaze pare posebice kada upalim grijanje, vodu treba vrlo često dosipati, motor normalno radi ne pregrijava se, dimi normalno, a i ulje je uredu.

ODGOVOR:

Prilikom paljenja ventilacije ne smije se osjetiti nikavi plinovi ili pare koje bi ulazile u kabinu.  Ako se to ipak događa mogući razlozi su : nečist motor, propuštanje rashladne tekućine na motoru , na cijevima rashladnog sustava, na radijatoru grijača . Mogući uzrok je i neispravan ispušni sustav.  Dođite na besplatan pregled, mi ćemo pregledati vozilo i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 90 2,0 DIZEL - PLAVI DIM NAKON GENERALKE

Datum objave: 17.05.2011 00:00:21
Slika
PITANJE:

Postovani, imam nekoliko pitanja za Vas. Posjedujem automobil audi 90, 2.0 Diesel, 51 kw, 70 hp, 5 cilindera. Poslije kupovine navedenog vozila, uradio sam generalku motora, zamjena svih postrosnih dijelova te strojna obrada glave i cilindera. Desava mi se sljedece.. pri prvom jutanjem palenju pojavi se plavi dim i nestane nakon 30 sec do 1 min, pa vas pitam da li je to normalno? Takodje mi se desava da pri prvom palenju auto isto kao da radi na 4 cilindra, trese i "sjecka" dok se ne zagrije. Sumnjam na dizne, jer nisam radio servis iste, sta vi mislite? Od generalke sam presao izmedju 2000-3000 km i sa potrosnjom ulja nisam zadovoljan, kao da ga trosi malo vise nego sto bi trebalo. Da li mozda neispravne dizne mogu prouzrokovati malo vecu potrosnju goriva i ulja,, jer sam negdje procitao da mogu povecati i potrosnju ulja? I jos jedno pitanje za kraj, koji je redoslijed palenja kod 5 zyl motora, cisto informativno. Hvala vam na strpljenju i odgovoru. Jako koristan sajt!

ODGOVOR:

Ako ste radili generalni popravak motora pretpostavljam da je kompresija motora odlična a to znači veća od 28 bara . Prilikom ugradnje visokotlačne pumpe potrebno je podesiti paljenje na 0,85 do 0,87 mm . Isto tako ventili moraju biti ispravno podešeni ( usisni 0,25 mm , ispušni 0,45 mm ) . Redoslijed paljenja je : 1 - 2 - 4 - 5 - 3 .  Ako je sve tako kao što sam naveo i ako su ispravni svi grijači i ako je visokotlačna pumpa u redu ostaju kao mogući uzrok samo dize. Plavi dim koji vidite je gorivo koje se nije zapalilo u cilindru . Uzrok izostanka paljenja može biti sve što sam naveo . Potrošnja ulja ovisi o kvaliteti i točnosti strojne obrade o kvaliteti klipova i prstenova, o kvaliteti izvedenih radova na motoru .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 i.- UPALILA SE LAMPICA STOP

Datum objave: 16.05.2011 23:53:48
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine! Peugeot 307,-1,6.(2007g) Jucer se vozim normalno,jutros upalim auto,upali se lampica stop,a na display se pokaze pritisak ulja i druga obavijest-nizak.Kad sam krenula lampica se ugasila i upalila se ponovo prilikom zaustavljanja(smanjenja gasa). Prije mjesec dana je auto vozen u servis u Koprivnicu jer su mu se u voznji palila svijetla sama od sebe. Kompjuter nije pokazo neku gresku ali su oni nesto radili(restartirali softwer ili nesto) medjutim kvar nisu otklonili jer su se svijtla pocela paliti opet prije par dana. Uz to obavljena je neka servisna akcija YSC (citam sa papira)prilikom cega je kontrolirana razina ulja u motoru,tekucina za kocnice,svijetla,gume..Sve OK. Auto ima 70000 km. Hvala!

ODGOVOR:

Kada se upali kontrolna lampica za tlak ulja mogu postojati za to dva razloga jedan je niski tlak ulja u motoru a drugi je sustav za prikaz niskog tlaka koji pali i kontrolnu lampicu . Logično je da se radi preventive najprije obavi mjerenej tlaka ulja ( što će vjerojatno biti u redu ) . Nakon toga se ispituju dijelovi sustava koji pali kontrolnu lampicu a to su : indikator za tlak ulja, električna instalacija od motora do instrument ploče, instrument ploča, BSI računalo.

na vrh Povratak na vrh

FIAT UNO 1,0 i.e.- TINJA LAMPICA BATERIJE

Datum objave: 16.05.2011 23:52:04
Slika
PITANJE:

Dobar dan! Imam Fiat Una 1.0 ie 2001 92000 km, na tabli mi lagano tinja lampica baterije, ispitao sam napon punjenja i negdi je oko 14.5 v, promjenio sam remen, takoder sam promijenio regler sa cetkicama, lezajevi su dobri, procitao sam ovdje da bi mogla biti dioda na diodnom mostu, ali sto je u mene problem sto se ta lampica svako malo ugasi na dan dva te se ponovno upali nakon toga i tako opet, pa ako bi mi mogli pomoci Unaprijed Hvala  p.s. a taj diodni most, gdje se on nalazi na kontrol tabli ili..?

ODGOVOR:

Stanje s alternatorom na Vašem vozilu je takvo da možete tako voziti još dugo . Jedino može smetati povremeno paljenje kontrolne lampice alternatora . Točno je da je neispravna jedna od dioda ( ima ih 6+1 ) . Ovakav slučaj je najlakše riješiti u servisu koji ima ispitne uređaje za diode i ispitni stol . Vama jedino mogu preporućiti da još očistite sve kontakte prema masi ( minusu ) kao i sve priključke na alternatoru . Ako rezultat izostane uzrok je neka od dioda.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDDI - PREGORI OSIGURAČ OD VENTILATORA

Datum objave: 16.05.2011 23:45:22
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu, u pitanju je Ford focus 1.8 tddi 2001 god.naime kada upalim klimu odmah mi pregori osigurac od ventilatora ispod haube od 30a,klima je a/c.Osiguraci od ventilatora i klime pod haubom su odvojeni.Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Kada pregara osigurač tako velike amperaže to je znak da je nešto u sustavu u kratkom spoju . To može biti :  elektromagnetska remenica klime, blokirana osovina kompresora, oštećena instalacija od sustava klima uređaja, ventilator klime na kondenzatoru, prekidač klima uređaja, relej klima uređaja . U svakom slučaju potrebno je obaviti pojedinačno ispitavanje pojedinih komponenata koje sam naveo kao i ispitivanje  električne instalacije.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 1,1 i. - NA PLIN IDE DOBRO, A NA BENZIN NEMA SNAGE

Datum objave: 16.05.2011 10:26:02
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim Peugeot 106 1,1 44kW 1997 godina. Auto je na plin i benzin. Za vrijeme vožnje na plin auto ide super dok kad ga prebacim na benzin auto nema snage (ne reagira na papučicu gasa). Bio sam na diagnostici i auto je podešen tako da je sve lijepo radilo ali nakon dva dana se pojavljuje ista stvar. Molim Vas da mi odgovorite u čemu je problem. Lijep pozdrav

ODGOVOR:

Kada vozilo ima plinski sustav kao što je slučaj i kod Vas, najčešći uzrok lošeg rada motora i nedostatak snage su benzinski injektori . Dok motor radi na plin benzinski injektori su zatvoreni a na njima se skupljaju krute čestice koje su produkt izgaranja . U kritičnom momentu spomenute nečistoće mogu zatvoriti ili djelomično zatvoriti ventil na injektoru i tako utjecati na količinu goriva  ( benzina ) koja je neophodna za ispravan rad motora. Ovu pojavu nije teško riješiti ultrazvučnim čišćenjem injektora koji nakon toga opet normalno funkcioniraju . Uz ovo treba još ispitati ( po potrebi ) i tlak koji stvara pumpa za benzin , potenciometar gasa, MAP senzor, mjerač mase zraka te regulator tlaka goriva.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 55 -OTEŽANO PALJENJE ZAGRIJANOG VOZILA

Datum objave: 15.05.2011 19:19:20
Slika
PITANJE:

Dobar dan. Imama jedno pitanje u vezi svoga auta.Ovako auto je Fiat Punto 55 95godina i imam problem sa palenjem odnosno kada je motor hladan auto upali iz prve, ali ako je auto vozio i motor je ugrijan i ako ga ugasim i pozelim opet upalit on ne upali odmah nego vergla vergla i to po nekoliko puta moram pokusavat da upali i onda nakon nekog vremena upali.To sam primjetio da se dogada ako se duze vozim i onda stanem i ugasim ga i za par minuta pokusam upalit neupali odmah nego moram nekoliko puta probavat i duze verglat da bi upalio.pa ako znate u cem je problem bio bih vam zahvalan na odgovoru.HVala

ODGOVOR:

Otežano paljenja motora kada je isti zagrijan u osnovi može nastati radi izostanka ili slabe iskre na svjećicama ili radi činjenice da nema goriva na brizgaljkama. Dijelovi koji mogu zakazati a koje treba ispitati su : visokonaponski kablovi, bobina, elektronika paljenja, senzor radilice, električni vodovi od ECU centrale do elektronike paljenja, niski tlak goriva, nečiste brizgalice, potenciometar gasa, MAP senzor, senzor temperature motora, regulator tlaka goriva, nečist rezrvoar za gorivo, filteri. Za precizan odgovor morao bih pregledati vozilo.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 20V, ADR - KVAČILO IMA HIDRAULIČNU KOMANDU

Datum objave: 15.05.2011 19:04:04
Slika
PITANJE:

Pozdrav g. Meiću! Na audiju A4 (1.8 20v, ADR motor, 270000km) od kako ga ja vozim (20000km) kvačilo odvaja relativno visoko. U posljednje vrijeme desava se ponekad da kvačilo odvoji dosta niže, skoro "na dnu", i posle puštanja papučica ostane nisko (ne vrati se u potpunosti gore). Poslije malo voznje i "drukanja" kvačila, povrati se i ponovo odvaja visoko. Naveo bih da se (za sada) ovo dešava kad su veće spoljašnje temperature/topliji dani (čim je temperatura okoline niža, nema promjena u radu i hvata relativno visoko), ako temperatura može da utiče na to. Molio bih za savjet, ako znate o čemu se radi. Hvala, i čestitke za Vaš sajt i uloženi trud!

ODGOVOR:

Spojka ( kvačilo ) na Vašemu vozilu ima hidrauličnu komandu ( glavni cilindar i radni cilindar  spojke ) . U jednom od navedenih cilindara se klip ne vrati u početni položaj u kritičnom momentu a uzrok može biti dotrajalost cilindra pa i utjecaj vanjske temperature . U navedenom sustavu se ulje mijenja svake dvije godine . Obavite najprije izmjenu ulja.

na vrh Povratak na vrh

SUZUKI SWIFT GTI - U VOŽNJI OSTANE BEZ GASA

Datum objave: 15.05.2011 18:59:27
Slika
PITANJE:

imam suzuki swift gti 90 g. prilikom voznje auto ostane bez gasa .broj obrtaja padne na 400 o/min , moram stati ugasiti auto.upali bez problema i ide normalno.i tako par puta ,onda mu se vrati problem za par mjeseci.

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima MFI ( multi fuel injection ) elektronski sustav ubrizgavanja . Sustav se sastoji od brojnih komponenti ( električna pumpa, regulator tlaka goriva, injektori, senzori, davači , aktuatori, upravljačko računalo motora ) . Svaki od navedenih dijelova može biti uzrok radi kojih motor izgubi snagu. Za Vas bi najkorisnije bilo da obavite stručni pregled i dijagnostiku motora i nakon toga bi se točno moglo znati što je neispravno i kolika bi bila cijena popravka. Zamjenom pojedinih komponenata bez pojedinačnog ispitivanja ne može se postići rezultat.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,4 RS - LUPANJE U MOTORU

Datum objave: 15.05.2011 18:56:25
Slika
PITANJE:

Imam ford fiestu 1.4 RS iz 1989 god. Kako se zagrijava na radnu temperaturu sve jace i jace mi lupa u motoru. Zanima me da li su to hidropodizaci ili je neki drugi ozbiljniji problem? Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Na Vaše pitanje mogu točno odgovoriti kada čujem karakteristiku i specifičnost lupanja na motoru. Radi Vaše informacije hidropodizači obićno lupaju kada je motor hladan a isti imaju lagani metalni zvuk. Ako je lupanje iz motora jakog intenziteta i ako se zvuk lupanja pojačava kada se doda gas to su onda ležajevi klipnjača . Vozilo u takvom stanju ne možete voziti jer će doći do još većeg oštećenja u motoru.

na vrh Povratak na vrh

SEAT TOLEDO - PROBLEM U VRAĆANJU GORIVA

Datum objave: 15.05.2011 18:52:06
Slika
PITANJE:

seat toledo benzin 1999g problem u vraćanju goriva.Kroz bijelo rebrasto crijevo sa rezervoara vraća gorivo na cijev za dolijevanje goriva i to se događa prilikom davanja samog kontakta i traje cijelo vrijeme vožnje.Znači gorivo kruži cijelo vrijeme dok se automobil ne ugasi.Prilikom otvaranja čepa rezervoara izlazi veća količina zraka.

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu uzrok treba tražiti u sklopu sustava za odušak benzinskih para, u sklopu pumpe za gorivo koja je zajedno sa sklopom pokazivača goriva  , u nepovratnom ventilu koji se također nalazi u sklopu pumpe za gorivo.  U ovom slučaju treba ispitati rezervoar sa cijevima za odušak, čep rezervoara, sklop pumpe za gorivo, sklop pokazivača goriva,  regulator tlaka goriva,  Isto tako bi trebalo izmjeriti i tlak goriva koji treba biti oko 3 bara.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V - STAKLA SE SAMA SPUSTE

Datum objave: 15.05.2011 18:47:57
Slika
PITANJE:

Posjedujem WV Golf 5 2006 god. i imam slijedeci problem.Prosle zime je padao snijeg i na parkingu su se spustila stakla na vratima.Slijedeci put kad sam prao auto opet su se stakla spustila sama.Ako znate nesto o ovome molim vas da mi odgovorite.

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima računalo komforne elektronika preko kojega rade i podizači stakala . Vlaga i nečistoće mogu često imati utjecaja na nekontrolirani rad podizača stakla . Provjerite konektor i samo računalo komforne elektronike , po potrebi provjerite i električnu instalaciju na podnici vozila ispod podne obloge.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 TD - OD MAJSTORA DO MAJSTORA

Datum objave: 15.05.2011 13:33:24
Slika
PITANJE:

Poštovani Stalno trčim od majstora do majstora - uglavnom servis nikad nije odrađen po mojem kvalitetno.Problem koji mene momentalno muči vezan je na reno lagunu 2,2 td-97.g.RTX.Momentalno me muči:- pušta mi hladnjak motora,i čuje se lupkanje u leru iz mjenjača. Molim Vas ako mi možete dati neku okvirnu ponudu za otklanjanje meni uočenih nedostataka i dali se to uopče isplati za to godište.Reno koristim za posao i radim puno kilometraže.Za novi auto se momentalno nema a što se tiče ugodnosti i prostora više nego zadovoljan. Unaprijed se zahvaljujem. S poštovanjem Mario Grabar

ODGOVOR:

Hladnjak motora je u originalu dosta skup ali je zato cijena zamjenskog hladnjaka 3 puta manja od originalnog a isti kvalitetom potpuno zadovoljava . Lupanje u mjenjaču je druga vrsta problema , popravak toga je također moguć ali je potrebna kompletna revizija mjenjača i zamjena neispravnih dijelova. Radi složenosti mjenjača i radi vremenskog trajanja demontaže , montaže i popravka mjenjača popravak je uvijek zahtijevan i skup. Točnu cijenu popravka bih mogao reći tek nakon što se rastavi mjenjač . Najčešći dijelovi koji se mijenjaju su ležajevi mjenjača, pojedini zupčanici, kanđaste spojke . Navedenih dijelova nema zamjenskih a originalni su uvijek skupi i treba ih naručiti. U grubo mogu navesti troškove popravka mjenjača kako bi otprilike imali uvid o visini troškova ,  to bi bilo od 3.000,- do 5.000,- kn . Radi toga neki vlasnici vozila traže rabljene mjenjače čija cijena je nekoliko puta manja nego sam popravak postojećeg mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO LANOS 1,5 i - KAPLJICE ULJA

Datum objave: 16.05.2011 00:07:09
Slika
PITANJE:

Dobar dan gospodo. Jas sam iz Makedonije, pratim stalno vasi sajt o avtomobilima i jako mi se svidja. Imam jedno pitanje. Posedjujem Daewoo Lanos 1500 proizvodnje 1999 godine. Pre par dana otvorio sam letvicu za kontrole ulje u motor ali kad je motor bio zagrijan i u radu. Poceo je izbacivati ulje u sitnim kapicama kroz cevicu gde stoji letvicu za kontrole ulja. Dali je to normalno posto sam bio kod dva servisa i oni su mi rekli da je to normalno za benzinca i da se motor toj nacin podmaziva i ako je kracha cevica za kontrole ujle kao kod mene pri rada motora i zagrijan motor normalno je bilo da isfrla ulje niz nje. Trose mi i malo ulje, nema plavi dim ujutro, vozilo normalno radi i vuce ugorninama u servis su mi rekli da trose ulje zasto ne podnosi tip ulje koji koristim Api 10-40 W i sovetuju me da probam sa 15-40 W.Molim vas za vashi dragocenjeni savjet i molim vas recite mi dali je ono gorenavedeno normalno ili ako nije recite mi neko resenje. Pozdrav iz Makedonije.

ODGOVOR:

Kapljice ulja koje vidite kada izvadite mjernu šipku su normalna pojava a to se događa i na drugim motorima . Činjenica da kapi ulja izlaze iz motora kada izvadite mjernu šipku ne znači ništa i na taj način se ne može raditi nikakva kontrola potrošnje ulja. Vaš motor sigurno troši ulje na semeringe ventila ili kroz vodilice ventila. Drugi ali rijeđi uzrok su klipni prstenovi . Ulje koje koristite je odgovarajuće a vi možete pokušati s drugom vrstom i gradacijom ulja .

na vrh Povratak na vrh