Danas je: 23.08.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

LANCIA LYBRA 2,4 JTD -.JAKO DIMI

Datum objave: 21.05.2011 19:09:34
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Lanciu Lybru SW 2.4 jtd 2004 godina. Sa automobilom sa već 3 godine izuzetno zadovoljan, ali me jako smeta gusti crni dim koji automobil baca na auspuhu. Automobil ima 150 KS i odlično "vuče" potrošnja goriva u gradu je ispod 8 l/100 km, a na otvorenoj cesti 6 litara. U automobil ne točim niti kap ulja od izmjene do izmjene( svakih 10000 km Mobile 10-40)jer ne troši ulje, ali dimi.

ODGOVOR:

Crni dim koji primjetite na ispušnom sustavu znak je nepotpunog izgaranaj goriva . Uzroci te pojave mogu biti brojni i to od najjednostavnijih do vrlo složenih . Ovom priliko ću ih tim redoslijedom i nabrojiti a to su ; filter zraka, nečisti usisni kolektor, EGR ventil, mjerač protoka zraka, dize, senzor tlaka turbine, bypass ventil turbine, regulacioni ventil turbine, WasteGate ventil, senzor apsolutnog tlaka zraka u usisnom kolektoru, senzor temperature zraka u usisnom kolektoru, senzor temperature motora, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, senzor pedale gasa, ispušni sustav ( nakupljene čestice čađe ), VT pumpa, ECU centrala.  Kao što vidite ima toga dosta za ispitati . Precizniji odgovor  mogu dati  nakon neposrednog uvida i ispitivanja na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,8 i. 1996 - LUPKANJE TOKOM VOŽNJE

Datum objave: 21.05.2011 19:03:29
Slika
PITANJE:

Poštovani imam seat ibizu 96,godište 1.8 benzin imam problem tokom vožnje se čuje lupkanje kao kada ode kugla na vilici međutim prošao je tehnički sve je uredu zamijenio sam kugle i opet dali može biti stvar amortizera jer imaju dosta kilometara ili je stvar u križu poluosovine? hvala

ODGOVOR:

Lupkanje koje čujete ( naročito po neravnoj cesti ) najčešće nastaje na vertikalnim sponama prednjeg ovjesa , na blokovima balans štange, na sponama volana. Pregledajte navedeno.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADET 1,6 i- ŽUTA LAMPICA SA SLIKOM MOTORA

Datum objave: 21.05.2011 18:59:19
Slika
PITANJE:

postovani, obracam vam se sa jednim pitanjem koji je vezan za moj automobil. naime, posjedujem opel kadett 1,6 (mislim da je c16nz motor ) ima ugradjen lovato plinski sistem. problem je slijedeci kada se auto vozi na plinu sve je u redu,vuce odlicno,radi mirno sve je u najboljem redu,nakon nekog vremena upali se zuta lampica koja ima sliku motora sa munjom. majstor u sevisu mije rekao da je to normalno zbog plina. najveci problem nastaje kada nestane plina i moram odredjnu kilometrazu da predjem na benzinu.auto pocinje da trokira,trza lupa motor ali samo u intervalu izmedju 2,300 i 3,000 obrtaja.i opet se upali ta zuta lampica. od radova koje sam ja izveo bilo je pranje rezerorvara i ciscenje karburatora. niko od majstora u gradu ne zna sta se desava samojim automobilom.molim vas da mi pomognete da ga rjesim. hvala unapred

ODGOVOR:

Na Vašem voziu svakao treba napraviti kontrolu mehaničkog sustava motora , kontrolu sustava za dobavu goriva ( SPI ) , kontrolu sustava za stvaranje iskre na svjećicama. Bez kvalitetnog pregleda i ispitivanja pojedinih dijelova teško ćete doći do spoznaje o greškama. Ako će Vam biti od koristi nabrijiti ću što sve treba ispitati a to su slijedeći dijelovi :  brtva usisne grane, ispravnost bregaste osovine, tlak goriva, filteri, čistoća rezervoara, injektor, senzor temperature motora, senzor tlaka u usisnoj grani, potenciometar leptirastog ventila, lambda sonda, elektronika paljenja. električna instalacija  od motora do upravljačkog računala motora.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA 1,3 i - TEMPERATURA SKAČE

Datum objave: 20.05.2011 22:09:42
Slika
PITANJE:

Bok, ovako imam Škodu Feliciju 1,3 lx 1996 godište. Kad se vozim temperatura je nekih 70 stupnjeva a trebala bi biti 90c. Danas sam se isto tako vozio i temp je skočila preko 100 stupnjeva...ventilator se nije upalio. zašto ne postiže radnu temperaturu i temperatura odjednom poraste

ODGOVOR:

Prikaz temperature koju možete pratiti na instrument ploči može biti lažan a isto tako može biti i realan. U ovom slučaju i prema Vašem opisu može biti i jedno i drugo. Kako prepoznati uzrok .  Ako je sustav hlađenja ispravan , dok vozilo radi na mjestu u jednom momentu mora se upaliti ventilator na hladnjaku . Ako se ventilator periodički pali i nakon nekog vremena gasi i opet pali i ako iz ekspanzione posude ne izlazi rashladna tekućina to znači da je rashladni sustav ispravan . Neispravan je tada senzor za temperaturu na motoru . Ako se ventilator na hladnjaku ne pali , neispravno može biti : termostat, hladnjak, pumpa za vodu, motor ventilatora, termoprekidač, brtva glave motora. Ako Vam je ovaj test jako zahtijevan navratite do nas . Mi ćemo Vam besplatno ispitati stanje motora i predložiti rješenje

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - VIBRACIJE NA LERU

Datum objave: 21.05.2011 08:52:04
Slika
PITANJE:

Opel vectra TDI 2001.god. Postovani, Imam pitanje za vas i molio bih strucan odgovor. Kada mi auto radi na leru tom prilikom ima vibraciju kao da je neki nosac morora popustio, a neki majstori tvrde da su nosaci u dobrom stanju? Da li postoji mogucnost da su nosaci motora uljani? Hvala unapred. Srdacan pozdrav.

ODGOVOR:

Vibracije motora koje ste primjetili mogu nastati radi nosača motora, radi lošeg rada motora na leru, radi diza, radi razlike u kompresiji, radi ispušnog sustava. Osnovni zadatak Vašeg servisera je da neposredno na vozilu ispitujući, kontrolirajući promatrajući utvrdi što je uzrok i kako otkloniti kvar. Nosači motora mogu biti hidraulični a isto tako i obični ali to nije bitno. Bitno je samo da li su nosači motora ispravni ili nisu.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 EFi - DIŽE SE NIVO ULJA

Datum objave: 21.05.2011 08:50:47
Slika
PITANJE:

Poštovanje,živim nadomak Novog Sada,ali rado pratim vaš sajt pa sam odlučio da i ja zatražim savet od vas. Posedujem Ford escort 1.6 EFI iz 1991 gidine.Na autu sa menjao karike ali se nakon godinu dana pojavio problem,auto mi diže nivo ulja,lokalni majstori kažu da mi meša gorivo i ulje,što sam i sam osetio po mirisu ulja.Jedan majstor mi je isključio automatski saug kao i senzor temperature usisnog vazduha,sada tako vozim i nivo ulja se nediže mada mi auto i dalje dosta troši.Zanima me odakle gorivo u ulju s obzirom da sam menjao karike kao i kakve veze ima ovo što mi je isključeno? unapred zahvalan.

ODGOVOR:

Sve što ste nabrojili nije nikakvo rješenje a vozilo je tehnički neispravno. Uz sve to trošite i puno novaca za benzin.  Gorivo i motorno ulje se mogu miješati radi velike količine goriva kojea ulazi u cilindre . Dio goriva ne može izgoriti nego u tekućem stanju prolaze pokraj klipnih prstenova i ulaze u karter gdje se miješa s motornim uljem. Što je uzrok ???  Uzroci su predugačko vrijeme otvorenosti injektora i ili potpuno neispravni injektori. Što treba napraviti ???  Naravno da najprije treba obaviti stručni pregled i dijagnostiku  motora . To znači ispitati sve komponente sustava elektronskog ubrizgavanja goriva EFI , ispitati sve dijelove sustava paljenja, ispitati mehaničko stanje motora . Za ovo trebate  potražiti stručnu pomoć servisa ili osobe koja zna i može odraditi sve što treba na Vašem vozilu.

na vrh Povratak na vrh

HONDA CIVIC 1,6 i- NE ŽELI PREBACITI NA PLIN

Datum objave: 20.05.2011 22:06:13
Slika
PITANJE:

bok.vozim hondu civica 2004 1.6 110ks. auto ima ugrađeni plin prins te kad je sunčeno vrijeme i vruče automobil jednostavno ne želi prebaciti na plin. u ovlaštenom servisu su mi rekli da to ima veze s plinom a ovi u zaduženi za plin da je za to zadužena honda servis. več sam čuo različita nagađanja ali nikakav konkretan odgovor. problema nema kad je kišovit dan i u zimsko razdoblje. jedan privatni mehaničar mi reko da je da mora bit riješenje al ču onda izgubit garanciju na hondu. e sad dal je to pametna odluka da potražim privatnog mehaničara?

ODGOVOR:

Na plinskom sustavu PRINS najprije trebate obaviti dijagnostiku kod ovlaštenog servisa za PRINS jer isti ima bazu podataka i informatičko dijagnostički sustav. Nakon dijagnostike PRINS plinskog sustava sigurno će se otkriti uzrok a nakon toga i otkloniti greška/greške. Ovlašteni HONDA servis ni po čemu neće znati da ste bili u drugom servisu . Zato sigurno nećete izgubiti garanciju. Mogući uzroci su : senzor temperature rashladne tekućine na isparivaču, senzor tlaka plina , plinski ventil u isparivaču, emulator, podešenost plinskog sustava, senzor RPM . Nakon dijagnostike plinskog sustava može se doći do spoznaje što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

BMW E30 1,8 i. 1985.- VRIJEME UBRIZGAVANJA GORIVA

Datum objave: 20.05.2011 21:55:33
Slika
PITANJE:

Vrijeme BMV E30 1,8i 77kw 1985g. Molio bih za pomoč oko ubrizgavanja goriva. Koji od uređaja daju informaciju o količini goriva i dali to vozilo može upaliti ako je on neispravan jer dao sam dizne na čiščenje i one su uredu iz kompjutera dobivam signal za ubrizgavanje ali dizne neče pustiti gorivo pritisak pumpe je 2,4 bara regulirani kada dovedem minus pol na dizne direktno one otvore tako da neznam šta se dešava dali je signal prekratak zbog kvara na nekom od senzora ili mogu sumljati u kompjuter makar sam bio odnesao kompjuter na servis i čovjek mi je rekao da je on ispravan i daje impulse no neznam zašto su možda slabi ili kratki sumnjam na senzor protoka zraka ali znam da kod drugih vozila njega odspojiš a vozilo dalje pali. Več mjesec dana rješavam taj problem i neznam više što napraviti čak je majstor bio donesao osciloskop i mjerio impuls na inekcijama ali one neče otvoriti osim kad minus inekcija direktno spajam na masu.Dali možda znate i kakav bi impuls na inekcije trebao biti kada se vozilo pali. Unaprijed puno Hvala več ste mi jednom prilikom pomogli u vezi honde civic gdje sam brusio na 3.specijalu nitrirao radilicu i auto več ima 30000km i radi savršeno.

ODGOVOR:

Vrijema ubrizgavanja goriva je vrlo značajni faktor u radu motora . O tome ovisi snaga motora, trajnost motora, eko-test ispušnih plinova. kada je motor zagrijan i kada radi i leru vrijeme ubrizgavanja ( otvorenost injektora je od 1,5 do 3,0 msec . U fazi vožnje to vrijeme se može povećavati i do 40 msec. Upravljačko računalo motora upravlja injektorima ( vremenom ubrizgavanja )  a to vrijeme računa na osnovu podataka koje dobiva od pojedinih senzora i davača na motoru . A to su slijedeći dijelovi sustava : ECT senzor za temperaturu motora, IAT senzor za temperaturu usisanog zraka, MAP senzor za tlak zraka u usisnom kolektoru, TP senzor položaja leptirastog ventila, potenciometar gasa, mjerač mase zraka VAF, lambda sonda . Na vašem vozilu treba ispitati sve što sam naveo a uz to još i tlak goriva te količinu goriva na pojedinim injektorima. Sve to se može raditi uz pretpostavku da je mehaničko stanje motora ispravno ( faza, kompresija, podešenost ventila, zabrtvljenost usisnog kolektora ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 i.- LAMBDA SONDA

Datum objave: 20.05.2011 21:51:02
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam pitanje u vezi Opel Astre cllasic 1.4, 2006.g. Prema indikaciji lampice za ispušne plinove (žuta u obliku motora) na kontrolnoj tabli i preporuci mehaničara bilo bi potrebno zamijeniti lambda sondu. Zanima me koliko dugo je preporučljivo voziti bez zamjene lambda sonde i može li to imati nekih posljedica? Zahvaljujem na odgovoru, srdačan pozdrav!

ODGOVOR:

Za Vas je važno da znate da je lambda sonda ustvari fina regulacija goriva. Kada je lambda sonda izvan funkcije potrošnja goriva može biti neznatno veća ili značajno veća. Kada je potrošnja goriva neznatno veća tada nema velike štete za motor i katalizator. Ako je potrošnja goriva značajno povećana tada su posljedice : oštećenje katalizatora, ispiranje cilindara ( velika količina goriva ulazi u motor ), smanjena snaga motora, ekonomski gubitak kroz povećanu potrošnju goriva i oštećenje katalizatora.

na vrh Povratak na vrh

BMW 316 - BRIZGALJKE ILI ...?

Datum objave: 20.05.2011 21:47:36
Slika
PITANJE:

Za početak sve pohvale i svaka vam čast za ovu stranicu i za to što ste pomogli ljudima rješiti svakakve pa čak i neke meni začuđujuće probleme na autima.. nadam se da možete i mene savjetovat.. naime, posjedujem BMW E30 316 kojem je motor krepao, pa sam za jeftine novce nabavio 1.8 koji ima injection.. motor radi super na leru,i pali normalno, no kada upalim motor čuje se štektanje.. po mojoj procjeni bi to bile brizgaljke goriva jer zvuk potječe od njih.. pa je moje pitanje, dali se brizgaljke mogu tako čuti,dali to utječe na potrošnju goriva,i dali je vrijeme za promjenu brizgaljki ?? hvala unaprijed.. lijepi pozdrav..

ODGOVOR:

Zvuk koji spominjete i koji ste opisali ( štektanje ) nikako ne mogu vjerodostojno opisati detalje gdje taj zvuk nastaje i zašto. Točan odgovor bih mogao dati kada bih pregledao motor vašega vozila. U vezi toga moram naglasiti da je zvuk rada injektora vrlo malog intenzitetć i gotovo se ne čuje. Drugo što je važno reči je da neispravni injektori jako utjeću na potrošnju goriva, rad motora i eko test ispušnih plinova. U većini slučajeva injektori se mogu uspješno čistiti , nakon čišćenja se postižu dobri rezultati nakon kojih injektori opet dobro rade. Na kraju bih radi Vaše informacije još rekao da postoji i drugi niz faktora koji mogu utjecati na potrošnju goriva, ispravan rad motora i stanje ispušnih plinova.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. - NE ČUJE SE ZVUK ŽMIGAVCA

Datum objave: 20.05.2011 21:41:45
Slika
PITANJE:

Imam VW Polo 1.4 benz 2003 g. Zamolio bih Vas da mi odgovorite na sljedeci problem. Naime prilikom aktiviranja zmigavca ne cuje se karakteristican zvuk (cik-cak). Zmigavci rade sasvim normalno, na kontrolnoj tabli svjetlucaju ali nema zvuka. Ovo se desava i kad upalim sva 4 zmigavca. Također nisam primjetio ni bilo kakav drugi zvuk upozorenja da radi poput onog Beep ili slicno, ukoliko npr se pokaze lampica od goriva itd. Hvala na pomoci, pozdrav iz Sarajeva!

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu neispravan je akustični dio koji daje zvuk kada rade žmigavci . Isti se nalazi na instrument ploči i može se zamijeniti. Za to je potrebno demontirati instrument ploču .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,4 1988.- ZUJANJE IZ MJENJAČA

Datum objave: 20.05.2011 21:38:27
Slika
PITANJE:

imam problem sa fordom escortom 1.4 88g. na leru zuji i lupka iz getribe kad stisnem kvačilo zvuk nestane,nekad jače zuji nekad prestane ovisi koliko puta stisnem kvačilo,inače u vožnji ništa se nečuje i šalta se kao prije. Majstor je ustvrdio da fali ulja i nadolio je oko 1l.Stanje je ostalo nepromjenjeno.Zanima me mogu li nastavit vozit jer mi za sada ne smeta tokom vožnje.

ODGOVOR:

Iz Vašeg opisa evidentno je da zvuk dolazi iz mjenjača . Sam zvuk nastaje radi istrošenosti pojedinih dijelova mjenjača, najčešće su to ležajevi mjenjača, zupčanici, osovine mjenjača.  S moje strane bi bilo neozbiljno kada bih bez pregleda vašega vozila rekao da slobodno vozite dalje. Zatražite mišljenje servisa nakon što pregleda vaše vozilo. Radi Vaše informacije ulje u mjenjaču se mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,6 16V - NE GASI SE SVJETLO U KABINI

Datum objave: 20.05.2011 21:36:31
Slika
PITANJE:

Renault Laguna 1.6 16v 2001. g.-ne gasi se svjetlo u kabini Poštovani, imam problem sa rečenim vozilom da se ne gasi svjetlo u kabini, odnosno sjednem u vozilo zatvorim vrata, ubacim karticu upalim vozilo i svjetla u kabini se ugase za par sekundi. Kad otvorim bilo koja vrata, a motor je upaljen, svjetla se normalno upale i prilikom zatvaranja vratiju svjetla u kabini se ne ugase 20 do 30 minuta. Pozdrav i unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Svijetlo u kabini kao i ostala rasvjeta radi pod nadzorom računala komforne elektronike ( BSI računalo ) . Problem koji ste naveli može stvarati upravo BSI računalo. Što je rješenje ?  Potrebno je napraviti dijagnostiku navedenog sustava i po potrebi obaviti reprogramiranje ili popravak BSI  računala.

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO LANOS 1,4 i - KASNO PALI SVJEĆICE

Datum objave: 20.05.2011 21:31:34
Slika
PITANJE:

Radi se o Daewoo Lanosu 1.4 se 1999 g. Isčitavanjem OBD kodova putem kratkospojnika na konektoru, vraća mi greške 63 i 64 što će reć da motor kasno pali svjećice. Obzirom na to da je to SOHC motor, pretpostavljam da nema senzor na bregastoj već samo na radilici. Kako ECU zna da je misfire (što jest) i što mi je činiti ? pregledao sam žice i sve izgledaju ok. Bobina je nova, kablovi i svjećice također al mi tu grešku uporno vraća. Da li da mijenjam senzor radilice ili ? Puno hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Na ovome motoru postoje dva kuta predpaljenja , jedan je tzv. statički kut predpaljenja i on je tvornički definiran na 10° prije GMT . Drugi kout predpaljenja je automatski a isti varijabilan i ovisi o srednjoj brzini klipa . On se pomiče prema potrebi od 0° do 24° kuta radilice. Automatskim kutom predpaljenja upravlja ECU centrala na osnovu pojedinih informacija koje dobiva od senzora radilice od senzora tlaka zraka u usisnom kolektor, od senzora detonacija . Ovaj kut  predpaljenja je definiran mapom ( programom ) koji je pohranjen na EPROM-u ECU centrale. U praksi se gotovo nikada nema potrebe ovaj kut predpaljenja mijenjati. Isti se obično mijenja kada se radi tuning motora. Možda ste Vaše pitanje trebali postaviti na drugi način i samo navesti koje probleme imate s motorom , tada bi i moj odgovor bio drugačiji.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 SDI - PROBLEM SA OKRETAJIMA

Datum objave: 22.05.2011 00:02:14
Slika
PITANJE:

Poštovani, Prvi put sam ovdje i pozdravljam Vas. Imam problem sa VW POLO-m 2002. 1,9 SDI, koji vozi moja kćer. Naime kad je motor hladan, kad se upali radi normalno pod povećanim brojem okretaja dok se ne ugrije motor, a onda se broj okretaja smanji na 750-800. Kad ga se ugasi i kad se topao motor ponovno pali, naravno bez gasa, čim "primi", motor se ponaša kao da ga palim sa dodavanjem gasa, tj. sam se 3-4 puta pojača gas i onda radi na 1200 okretaja na leru. U vožnji nema problema. Dali je kvar u bosch pumpi ili nešto vezano za nju. Bio bih Vam zahvalan ako mi možete odgovoriti na osnovu opisanog, a ako treba dovezao bi vozilo do Vas na detekciju. U nadi Vašeg odgovora, pozdravljam Vas. S poštovanjem, Srećko Pap

ODGOVOR:

Poštovani gospodine Pap, čuli smo se telefonom . Rado ću se pozabaviti vašim vozilom . Javite se u vezi definiranja termina.

S poštovanjem,

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS - ŠKRIPI VOZAČEVO SJEDALO

Datum objave: 20.05.2011 13:39:27
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam novi Ford Focus kupljen u 07/2010. od mjesec - dva dana primjecujem da skripi vozacevo sjedalo. Skripa nije konstantna najvise se cuje kad pritisnem kvacilo ili prijeđem preko rupe, skrecem u zavojima. Skripa se cuje negdje na kraju sjedala lijevo, tj. između spoja sjedala i naslona. Bio sam u ovlastenom servisu gdje kazu da nisu nikada imala takav problem ( iako ja citam na inozemnim forumima da je to ucestali problem, no nazalost nitko ne daje neko korisno rjesenje) no podmazali su mi litijevom masti sve šine a ja sam dodatno ispod matica za koje su fiksirane šine postavio gumice no i dalje cujem skripu. Što mi vi savjetujete? Unaprijed zahvaljuejm i srdacno pozdravljam!

ODGOVOR:

Ako problem škripanja ne možete riješiti u Vašem servisu , zatražite uslugu drugog servisa koji će imati više profesionalnog sluha i koji će to obaviti na Vaše zadovoljstvo. Vjerujem da škripanje sica može dolaziti od opruga i same metalne konstrukcije sica . Isto tako ovo drugo škripanje može nastati na pojedinim dijelovima ovjesa , najčešće su to selen blokovi ovjesa.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA 1,9 D - VISOKOTLAČNA PUMPA

Datum objave: 20.05.2011 13:37:26
Slika
PITANJE:

dobar dan imam pitanje oko skode felice 1.9d samo odjednom nije htio upaliti,odvezao sam kod majstora i on kaze da je osla pumpa visokotlacnog pritiska tj. to je lucas pumpa sada me zanima dali pase mozda neka bosch pumpa ili sta jer mi je rekao da je to neka francuska pumpa a reglaza kosta oko 7000 kuna pa ako mi mozete odgovorit bio bih zahvalan.

ODGOVOR:

Na Vaše vozilo je najbolje opet staviti visokotlačnu pumpu marke LUCAS jer svi priključci odgovaraju. Naravno da se može ugraditi i visokotlačna pumpa marke BOSCH . Cijena koju ste naveli nije cijena regulacije pumpe nego cijena tvornički reparirane pumpe na koju imate garanciju. Takva puma je najbolje rješenje.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - OSTAO BEZ SNAGE

Datum objave: 20.05.2011 13:35:42
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Nedavno, tj. prije mjesec dana sam kupio Peugeot 307 2002g 20hdi 79KW,FAP Nakon vožnje autocestom najednom je auto prestao vući, ko da nema turbine! nikud nikam, otišao sam do prijatelja koji ima servis da provjeri što se događa. Nakon što je provjerio turbinu, vakum cijevi i to sve spojio ga je na tester i ustanovio je da nevalja reg.protoka zraka. Naručili smo novi, ugradili, Auto vuće bolje nego što je sa onim prijašnjim (pokvarenim) reg.prot.zraka ali ne vuće kao što je vukao prije! kad je bilo ispravno! Pitanje je dali je moguće da se reg.pro.zraka mora prilagoditi autu s vremenom ili bi odmah od samog početka auto morao ići dobro? Što se tiće Fap filtera temparatura je na ulazu u njega cca 200 stupnjeva viša nego na izlazu, a vozio sam se samo jedan dan s pokvarenim reg.pr.zraka. Dal je moguće da se je već nešto zaštopalo pa zato neide?

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih motor može izgubiti snagu a tu spadaju i razlozi koje ste Vi naveli. Nakon pregleda vozila točno bih mogao odgovoriti na vaše pitanje . Sada ću nabrojiti i ostale razloge odnosno koje dijelove sve treba ispitati kako bi utvrdili zašto motor nema potrebnu snagu a to su : prisutnost zraka u sustavu goriva, filteri, senzor pedale gasa, dize, tlak turbine, MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, senzor tlaka na Rail-u, senzor pedale kočnice, senzor temperature goriva, smanjen protok ispušnih plinova kroz ispušni sustav, FAP filter, katalizator, ECU centrala. Neispravni mjerač protoka zraka obično ne napravi nikakvu štetu .U svakom slučaju potrebno je pogledati i ostalo što sam nabrojio.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTAR 2,0 16V - SKIDANJE BRAVICE NA VOLANU

Datum objave: 20.05.2011 00:13:41
Slika
PITANJE:

molim vas ako mi mozete objasnuti kako se skida bravica na volanu,blokirala kopletno sa volanom.sve skinem osim plastike u kojoj je kod kljuc ili ako imate kakav savjet kako bi se dalo popraviti.vozim astru 2.0 16v dti

ODGOVOR:

U slučaju kada kontakt bravica zablokira i zaključa volan , postupak demontaže je zatijevan i složen. Isti se ne može napraviti bez servisne logistike i servisnih uvjeta. Način demontaže nije uvijek isti jer zavisi kako je zaključan volan. Ukratko mogu reči da treba osloboditi sve što smeta pristupu bravici  i vijcima koji fiksiraju bravicu za konzolu volana. Najsloženiji dio posla je odvijanje vijaka koji fiksiraju bravicu. Vijak nema prihvat jer prilikom montaže bravice glava vijka se namjerno polomi radi sigurnosnih razloga. Ako je to tako onda se koristi bušilica ili drugi neuniverzalni alati. Nisam Vam puno pomogao ali sve jedno vi pokušajte možda ćete uspijeti.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 D - NE PALI NAKON SERVISA BOSCH PUMPE

Datum objave: 20.05.2011 00:07:58
Slika
PITANJE:

Imam Opel Astru 1,7 GL Diesel 1993 godište. Majstor za Bosh pumpe mi je servisirao Bosh pumpu i podesio ubrizgavanje goriva ali mi je sada nastao problem da ne mogu automobil upaliti,dugo ga moram verglati a novi su grijači i kada ga upalim na ispuh mi izlazi plavi dim,molim savjet što napraviti.

ODGOVOR:

Na samom početku moram reči da ne mogu komentirati kako je obavljen servis visokotlačne pumpe niti kako je ista podešena prilikom ugradnje. Mogu vam navesti sve što može utjecati na teško ili otežano paljenje motora. Sigurno je da pregledom Vašega vozila mogu točno pronači i otkloniti kvar.  Faktori koji utjeću na probleme s paljenjem su : akumulator, elektropokretač, grijači, zrak u sustavu goriva, filteri, dize, kompresija, nečistoća u rezervoaru, visokotlačna pumpa , podešenost početnog predpaljenja.

na vrh Povratak na vrh