Danas je: 18.12.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL VECTRA 2,0 i.- SIMBOL MOTORA S MUNJOM

Datum objave: 27.05.2011 13:22:09
Slika
PITANJE:

Pozdrav ! Svake pohvale za vašu stranicu i za vašu dobru volju za pomoći nama vozačima. Nedavno sam kupio Opel Vectru 2.0i, 94. god. ima preko 300 tis. km. U auto je ugrađen plin, u servisu i atestiran. Na plin radi besprijekorno i sve je u redu. Na gorivo naravno palim i prebacuje se na plin, danas sam primjetio tek kad mi je plina nestalo i počeo sam vožnju na gorivo i odmah se upali kontrolna lampica sa simbolom motora i munja u sredini simbola. Natočio sam plina, krenuo i prebacio na plin, odmah isti tren se ugasi navedena kontrolka. Po Vašem mišljenju kakav je kvar na mojoj Vectri? I što je zanimljivo auto također na gorivo dobro vuče i stabilno radi iako se upalila ta kontrolka...

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba posumnjati u sustav elektronskog ubrizgavanja . Zato treba ispitai pojedine komponente sustava i to : tlak goriva, benzinske injektore, lambda sondu, katalizator, MAP senzor , potenciometar leptirastog ventila, senzor temperature motora, MAF senzor, sustav paljenja ( svjećice, kablovi bobina ) , električna instalacija od motora do ECU računala, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 i - KLEPETANJE U MOTORU

Datum objave: 27.05.2011 13:21:28
Slika
PITANJE:

postovanje,u pitanju je vozilo golf 2benzinac,1,6.Kada se upali cuje se neko klepetanje u motoru,prilikom davanja gasa se cuje jace.prije se nije nikako osjetilo to klepetanje vec je doslo samo od sebe.auto nije vozano jedno 15 dana povremeno je paljeno.znaci prije tih 15 dana nevozanja je radio normalno...poozzz,,hvala unaprijed

ODGOVOR:

Svako lupanje iz motora treba shvatiti vrlo ozbiljno jer posljedice mogu biti jako skupe. Provjerite kvalitetu ulja i količinu ulja u motoru, provjerite i tlak ulja u motoru. Po potrebi zamijenite ulje. Ako lupanje ne prestane možete sumnjati u ležajeve radilice. Oprez !!! nemojte se voziti dok na čujete mišljenje pravog stručnjaka.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,3 CDTI - ŽUTA LAMPICA BODE U OČI

Datum objave: 27.05.2011 13:20:48
Slika
PITANJE:

Imam opel corsu 1,3 cdti, godište 2004, 98000 km. Tijekom toplijeg vremena (iznad 12 stupnjeva) pali mi se žuta lampica (auto sa ključem) i cijelo vrijeme vožnje svijetli. Kad upalim auto lampica ne svijetli nego se upali kad prijeđem nekoliko stotina metara. Bio sam u opelovom servisu (Opel Rudman) te su mi rekli da auto ne prepoznaje ključ za palenje i da su nešto poštelali i da se možda lampica neće paliti, a i ako se upali da to nema veze nego da mogu nastaviti normalno voziti. Nakon odlaska iz servisa lampica se ponovo upalila nakon prijeđenih cca 200 m i to traje oko 2 godine. Preko ljeta odem na more te prijeđem cca 300 km u jednom smjeru i lampica svijetli ali ne vidim nikakove promjene u radu motora ni u potrošnji,Tijekom hladnijeg vremena lampica se nikada nije upalila. Bez obzira da li lampica svijetli ili ne ja na vozilu nisam primjetio nikakove promjene, auto dobro vuče, potrošnja je gotovo uvijek ista oko 5 l/ 100 km i nemam nikakovih problema jedino me ta lampica bode u oči. Što da radim.

ODGOVOR:

Dobro bi bilo da obavite još jednom dijagnostku motora jer navedena lampica može svijetliti radi sustava za blokadu paljenja ( ključ, transponder, elektromagnetska antena, imobilajzer ) ili radi greške u sustavu za upravljanje motorom ( neki od senzora , davača ili aktuatora ) .  Dobro je imati još jedno mišljenje koje se može podudarati a može biti i potpuno različito.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 i. - KAKO GA ODRŽAVATI

Datum objave: 27.05.2011 13:19:43
Slika
PITANJE:

Poštovani javljam Vam se još jednom sa malo više pitanja ali se nadam da ćete imati strpljenja za mene.Kupio sam Ford Mondea 2.0 ,66 kw, 2002 godina proizvodnje.Vi ste rekli u prošloj poruci da je to izuzetno kvalitean automobil.Kilometraža na satu 181 000 km.Zanima me vaš prijedlog kako da startam sa održavanjem auta pošto o tome dosta vodim računa, a predhodni vlasnik nije vodio evidenciju osim mijenjanja ulja i filtera ulja. Probaću što jednostavnije da Vam objasnim u kakvom su stanju pojedini dijelovi a Vi mi preoručite šta da radim: 1. Upravljanje dobro nema lufta u volanu servo ulje na maximumu jedino dok je hladan kao da se malo pati dok u mjestu okrećem volan. -Treba li mijenjati ulje u servu i koje se koristi u Mondeu(na koliko se inače mijenja) 2. Kočnice dobre,ali čini mi se da nisko hvata papučica kočnice,ručna malo drži i to na samom vrhu, udara u naslonjač za ruku,diskovi novi potpuno pločice dobre. -Šta uraditi sa kočnicama da li mijenjati ulje i koje sipati, kako naštelovati ručnu? 3.Motor odlično pali skoro bez verglanja, čini mi se da je sve u redu ulje i filter ulja treba zamijeniti za 2000 km ulje u motoru je Valvolin 10W40. Pošto malo znam o Fordovim motorima pogotovo 66 kw molio bih Vas da mi malo pojasnite koji je sistem ubrizgavanja, ima li famozni egr ventil treba li ga čistiti (možete li mi objasniti koji su simptomi kada je zaprljan i kako se čisti). Kako provjeriti ulje u mjenjaču? Odlično ubrzava samo ima taj mali zastoj oko 2000 o/min ali ne uvijek, a Vi ste rekli da treba dijagnosika da se utvrdi eventualni kvar, ali to za sada i ne smeta. -Koje ulje sipati,da li mijenjati filter goriva i filter zraka? 4. Ostalo sve radi savršeno, klima odlično hladi a stakla ne magle pa mislim da ne treba mijenjati filter klime,molio bih vas za Vaše mišljenje i za ovaj filter? Prije tri dana samo putovao malo duže 300 km u komadu, auto put, i primjetio sam da na naplatnim rampama kada stisnem kvačilo dok stojim počinje nešto da cvili i onda kada krenem prestaje,normalno se šalta i vozi.Kad sam sutradan upalio auto i počeo da vozim ništa se nije čulo i u toku dana,i tako i do danas ništa se ne čuje.Da li je to znak da je zamajac pri kraju? I još samo ovo molio bih Vas da mi napišete na koliko prijedjenih kilometara semijenja pojedino ulje(kočnice, servo, mijenjač,motor itd.) Molim Vas za odgovore bit ću vam vječno zahvalan. Pozdrav!!!

ODGOVOR:

Kada kupite vozilo staro 9 godina s navedenom kilometražom onda radi vaše sigurnosti treba uložiti u kvalitetan nulti servis vozila. To znači slijedeće : zamijena svih tekućina na vozilu ( motorno ulje, mjenjač ulje, servo volan ulje, kočno ulje, antifriz ) , sve filtere ( za ulje , za zrak, za gorivo, za kabinu ) , pregledati sve remene , natezače remena , klizače remena ( ako je bilo što sumnjivo zamijeniti ) , napraviti mehaničku kontraolu motora ( kompresija, faza , usini kolektor, ispušni sustav ) , napraviti eko test ispušnih plinova ( ako treba provjeriti učinak katalizatora ) , svjećice po potrebi . Provjeriti detaljno kompletan kočni sustav, ovjese, upravljački mehanizam i otkloniti sve eventualne nedostatke . Pregledati sustav grijanja i hlađenja i napraviti servis na istima. Provjeriti kompletnu elektriku i elektroniku. Možda će Vam se sve ovo činiti komplicirano i skupo ali to se isplati jer ćete na taj način izbjeći neugodna iznenađenja  i omogučiti da vozilo bude sigurno i pouzdano. Ovakav servis treba odraditi stručno i kvalitetno. Redovni servisi se rade svakih 15.000 km ili najmanje jdnom godišnje.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 2,0 TDI , 2006.- MOTOR SE TRESE

Datum objave: 26.05.2011 23:22:11
Slika
PITANJE:

Imam Golf 2006 s motorom 2.0 TDI 73000 km Kad se motor upali nekad ne vazda na ler gasu motor malo zatrese dodam gas i nestane pa opet trese.Danas sam upalila ventilator od klime na ful i motor je poceo tresti motor je bio na radnoj temperaturi 90 unaprijed zahvaljujem Pozdrav

ODGOVOR:

Na Vaše pitanje bih mogao točno odgovoriti nakon dijagnostike Vašeg  motora. Sada mogu dati opširniji odgovor jer može biti puno faktora koji mogu utjecati na nepravilan rad motora kao što ste naveli. Ispitati treba slijedeće : senzor temperature motora, električne konektore na motoru, dize, prisutnost zraka u sustavu goriva, filtere, ventil za recirkulaciju ispušnih plinova, senzor radilice, mehaničko stanje motora, ECU upravljačku centralu motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 2,0 HDI - PROBLEMI S KLIMOM

Datum objave: 26.05.2011 23:19:03
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić već duže vrijeme skoro redovito posjećujem Vašu stranicu i uglavnom pronađem odgovore na svoja pitanja, međutim sad imam pitanje vezano za Xsaru Piccaso 2.0 HDI, prošle godine u 8.mj.poklopac motora je oštetio metalne cijevi od klime, to je pokrpano i klima napunjena,normalno je radila do prije mjesec dana, sada se jednostavno sama ugasi u vožnji,radi se o ručnoj klimi, nakon toga ja i fiziči moram stisnuti prekidač klime, sačekati oko pola minute i ponovno je upaliti i onda opet neko vrijeme radi. Bila sam u klima servisu koji su je prošle godine popravili rekli su mi da je s njihove strane sve u redu. Molila bih Vas ako imate neki savjet ili ideju o čemu se radi da mi pomognete tim više jer sam i poslom vezana za auto. Najljepše zahvaljujem

ODGOVOR:

Razlika u osnovnom funkcioniranju klima uređaja manuelni ili automatski ne postoji osim što automatskim klima uređajem upravlja računalo a vozač bira samo željenu temperaturu u vozilu. Klima uređaj na Vašem vozilu može nepravilno raditi ili biti izvan funkcije iz više razloga . Nabrojiti ću najučestalije : niski tlak plina , nedostatk plina, djelomično začepljen dehidrator, neispravan ekspanzioni ventil, elektromagnetska remenica kompresora, presostat, električna instalacija . Pregledom Vašega vozila mogao bih točno navesti što je neispravno i predložiti rješenje .  Prva radnja koja se treba napraviti je test ispitivanja sustava klime pod tlakom.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,25 i. - NE RADI KLIMA

Datum objave: 26.05.2011 23:13:51
Slika
PITANJE:

Posjedujem Ford Fiestu 2007.god. motor 1.25.Molim Vas da mi odgovorite na nekoliko pitanja.Ne radi mi klima tj. ne ukopčava se kompresor.Klima nije puno korištena pošto automobil ima svega 20 000 km i ne rabim ga često.Da li se kompresor mora ukopčati ako nedostaje plina u sistemu klime?Može li se elektromagnet koji ukapča kompresor ispitati da se spoji direktno na akomulator tj. da li se to smije?Gdje se nalazi peludni filter i da li ga uopće ima?Gdje se nalazi filter goriva i koliko često se mora mjenjati?Unaprijed Vam se zahvaljujem!

ODGOVOR:

Sve što ste pitali je vrlo korisno za znati zato ću krenuti logičkim redoslijedom. Filter goriva se nalazi ispod vozila u neposrednoj blizini rezervoara za gorivo. Isti se mijenja na svakom velikom servisu odnosno svakih 15.000 do 20.000 km . Filter kabine stvarno postoji a nalazi se ispod pretinca za stvari s vozačeve desne strane. Do filtera se može doći kada se demontira pretinac . A sada nešto korisno i o klima uređaju . Za klima uređaj treba reći , što više radi manje se kvari . U sustavu klima uređaja uz radni medij ( freon R 134 a ) nalazi se i specijalno ulje koje je vrlo bitno za podmazivanje kompresora. Redovan servis klima uređaja radi se svake dvije godine . Tom prilikom puni se novi freon koji nema vlage i dodaje se ulje za kompresor . Uz takav servis korisno je obaviti  čišćenej i dezinfekciju ventilacijskih kanala  jer se u ventilacijskim kanalima stvara ( štetna ) bakterija legionela. Ako Vas zanimaju još koji detalji javite se opet jer to sve radimo vrlo često na svim vozilima .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,0 HDI - ANTIPOLLUTION FAULT

Datum objave: 26.05.2011 23:09:16
Slika
PITANJE:

Poštovani, Kao prvo želio bih da pohvalim Vašu stranicu,jer je odlična i rijetka na našim prostorima a ono što je najbolje besplatna je. Moje pitanje glasi:Vozim Citroen C5 2.0 Hdi,80KW Break presao sam 334tkm bez ikakvih problema što se tiče motora i ovjesa,redovno odrzavan no medjutim skoro mi se upalila poruka na display-u"ANTIPOLLUTION FAULT"i gori lampica od motora.Ono sto mi je cudno da nekada nece da vrti iznad 3000 obrtaja a nekada hoce,motor radi dobro.Auto se pretezno vozi polako i u gradskom režimu voznje??

ODGOVOR:

Navedeni natpis upozorava da treba obaviti revitalizaciju i reprogramiranje FAP filtera . To može biti uzrok radi kojih motor nema potrebnu snagu . Obavite potrebne radove na FAP filteru i nakon toga odmah ćete vidjeti rezultat.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 1,9 D - VISOKOTLAČNA PUMPA JE VRLO SLOŽEN SKLOP

Datum objave: 26.05.2011 23:04:24
Slika
PITANJE:

Poštovanje Veliki gospodine Meić. Posjetio sam veliki broj foruma,ali ovako nešto nisam nigdje vidio.Vi ste Veliki čovjek,zato sam naveo-Veliki gospodine-. Moj problem je sledeći.Posjedujem Peugeot 405 1,9 dizel 77KW.Prije mjesec dana mi je nešto u motoru zaklepetalo prilikop kretanja sa parkinga,te sam odmah stao i ugasio vozilo.Majstor je ustanovio da je remen preskoćio jedan zub.Uzrok je bio da je na na bosch pumpi osovina dobila lufta pa je zupčasti bježao prema vanni i trošio se od deklo. Ugradio je polovnu bosch pumpu-navodno urađenu kod bošiste-ali od tada mi auto trši više goriva,slabije pali kad je hladan i nekad veći nekad manji broj obrtaja.Štimali su mi majstori diznama ali nisam zadovoljan. Da sam bliže došao bi kod Vas,ali sa malom penziom ne mogu priuštiti taj trošak,pa bih Vas molio ako možete da mi malo detaljnije objasnite u čemu je caka ili koja dizna zašto služi,pa bih ja pokušao nešto napraviti.Neznam dali vam mogu poslati fotografiju bosch pumpe.Puno hvala.

ODGOVOR:

Najprije hvala na lijepim riječima. Iz opisa u kojemu ste naveli važne detalje mogu pretpostaviti o čemu se radi. Visokotlačne pumpe su vrlo složeni sklopovi koji se ne mogu uspiješno servisirati u svakom servisu. To se može dobro napraviti jedino u specijaliziranom servisu koji ima ispitne strojeve i ispitne uređaje. Znači prvi uvjet je potpuno ispravna i odgovarajuća visokotlačna pumpa. Drugi uvjet je ispravno namještena faza motora i podešeno početno predpaljenja na visokotlačnoj pumpi.  Treći faktor utjecaja su ispravne dize i dobra kompresija motora. Kada bi imao priliku pregledati Vaše vozilo onda bi najprije provjerio : podešenost ventila, fazu motora, tlakove kompresije, dize . Na kraju bi ostala visokotlačna pumpa.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 16V - IZMJENIO VEĆ GOMILU STVARI

Datum objave: 26.05.2011 22:58:34
Slika
PITANJE:

Opel Astra 1.6 16V NJOY 2003 (karavan), 105.000 KM Po prvi puta jučer u leru ili kada stanem na semaforu ugasi se motor. Nekih 13-14 puta sam palio motor u prvih 3 kilometra vožnje, usred dana. Prije toga je bio 7 sati na parkiralištu. Poslije ta 3 kilometra više nisam imao problem, ali se kazaljka za brzinu svako malo spusti na nulu, malo stoji na nuli i vrati nazad na brzinu. Povremeno se i pali lampica glavnog kvara (ona sa ključem). Ta se povremeno pali već dosta mjeseci i u OPEL servisu su tražili 10.000 Kn za izmjenu kompjutera. Ima li šanse za jeftinijom varijantom?? Napomena: Do sada sam izmijenio gomilu stvari na njemu, sve od 45.000 do 60.000 KM (Kvačilo, bravu volana, letvu za paljenje, 3 puta akumulator, motorić farova, ABS svijetli, ali 4.000 KN mi je puno za senzor, preko 130 na sat popije sve ulje nakon 40-50 kilometara itd...) Hvala na odgovoru, LP.

ODGOVOR:

Problem s gašenjem motora može biti jednostavan a mogući uzroci bi bili : filter goriva, nečist rezervoar za gorivo, nečisti injektori, motorić minimuma, senzor temperature, brtva kolektora. Nakon dijagnostike motora točno bih mogao reći uzrok i predložiti rješenje. Drugi problem koji ste spomenuli s kompjutorom također bih mogao komentirati ali opet nakon ispitivanja kompjutora .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 P 2,0 D - POD HAUBOM STRAŠNO LUPA

Datum objave: 26.05.2011 22:55:00
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Vozim Mazdu 323P, 2.0, diesel, 1998. god. Posjedujem je već 2 godine i kupila sam je kad je imala 145 000 km, a sad ima 195 000 km. Redovito radim servis i nema problema. Međutim već dva-tri dana pod haubom strašno lupa, koda će motor iskočiti, takav osječaj imam kada vozim. Međutim mnogi su mi rekli da je moguće da su otišle " klackalice"..Pa me zanima je li to veliki problem i koliko tih klackalica ima, koje su okvirne cijene? Bojim se da to nešto nije veliko i da ne vrijedi popravljati? Što mi vi savjetujete i kakav je to kvar? Unaprijed zahvalna na odgovoru!

ODGOVOR:

Pregledom Vašega vozila vrlo precizno bih naveo uzrok lupanja i cijenu popravka. Sada mogu samo reči da to može biti uz klackalicu još i : bregasta osovina, ležaj klipnjače , nosač motora , nešto treće. To ne znači ništa dok se točno ne utvrdi uzrok .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i.- ČUDAN ZVUK SA DESNE STRANE MOTORA

Datum objave: 26.05.2011 22:51:06
Slika
PITANJE:

Dobar dan htio bih vam postaviti pitanje u vezi opel astre classic 1.6 75ks i paljenja lampice dijagnoze motora i čudan zvuk koji dolazi negdje blizu desne strane motora,zvuk je slican ispustanju zraka pod tlakom.Lampica se pali ponekad i kad se ugasi vozilo i ponovo pokrene u vecini slucajeva ne gori u pocetku nego se ponovo zapali tijekom voznje...što se tice zvuka on je najjaci dok je auto u leru,te nesto slabiji kada dodam gasa.Sve u svemu vozilo se poprilicno normalno ponasa ali sam primjetio da je malo tromiji (slabiji) nego inace kad mu dodam gasa na visim okretajima. Hvala unaprijed na vasem odgovoru.

ODGOVOR:

Točan opis i detalji koje ste naveli ukazuju na moguće propuštanje usinog kolektora. Radi toga dolazi do poremečaja omjera zrak-gorivo. Tada reagira računalo motora i pali kontrolnu lampicu motora. Dobro bi bilo kada bih imao mogučnost provjeriti sve detalje direktno na Vašem vozilu . tada bih i predložio rješenje. Javite se po potrebi.

na vrh Povratak na vrh

LANCIA KAPPA 2,0 i.- TROKIRA I PUCA

Datum objave: 26.05.2011 22:44:40
Slika
PITANJE:

Imam problem sa lancia kappa 2.0 114 kw 1999 godina proizvodnje naime problem je oko gasa prvo nije primao gas pa sam promjenuo prekidač gasa sad se problem sastoji iz slijedećeg do 4000 obrtaja trokira i puca u usisnoj grani a preko 4000 radi normalno

ODGOVOR:

Najbolje bi bilo kada bih mogao pregledati Vaše vozilo , tada bih točno naveo što je neispravno i  kako otkloniti kvar. Sada mogu dati znatno duži odgovor i navesti moguće neispravnosti :  mehanički uzroci motora ( tlakovi kompresije, faza, usisni kolektor ), filteri, tlak goriva, brizgallice, senzor tlaka zraka MAP , aktuator minimuma, senzor temperature motora, EVAP ventil rezervoara, MAF senzor, sustav paljenja ( probijanje visokog napona ) .

na vrh Povratak na vrh

BMW 316 Ti E46 , 1,8 N42 - BIO JE PUN GAREŽI I TALOGA

Datum objave: 26.05.2011 22:40:48
Slika
PITANJE:

Bmw 316ti e46 2001.god 230tkm(na satu) Imam problem kod paljenja auta, Kad ga ujutro upalim auto radi jako loše, trse se , nekad se i ugasi... kad se auto ustabili nakon cca 30 sekundi do minutu, auto radi solidno, u vožnji kod dodavanja gasa hoće zatrokirati, u globalu dobro vuče, postiže max brzinu. Auto je bio kod "majstora za BMW-je" Ustanovljeno je da je preskočio remen, kad su ga raskopali motor je bio u katastrofalnom stanju, pun gareži i taloga sagorelog ulja...sve je rastavljeno očiščeno, skidana je i glava te je i u njoj sve osim bregastih promjenjeno, uljna pumpa, varijabilne remenice od bregastih, svi senzori i neki ventili za regulaciju pritiska ulja( ak sam dobro skuzio ), motorič od vanosa, elektronika vanosa,bobine, svječice... NAPOMENA: auto i u toku dana kad se upali radi neko vrijeme loše, ponekad se čuje ispucavanje u usisnu granu, kao da ne zatvara ventile... Radi se o motoru 1.8L, 85kw, N42

ODGOVOR:

Prema svim podacima koje ste naveli i šifri motora , ovaj motor nema zupčasti remen nego razvodni lanac. Ako je otvaran motor i ako su se mijenjali neki dijelovi razvodnog mehanizma postoji mogučnost da motor nije dobro postavljen u fazu. To se može lako dogoditi ako servis nema originalne alate za blokadu motora i za točan položaj faze motora ( postoje 4 različita alata koji se koriste u tu svrhu ) . Provjerite još jednom fazu motora i tlakove kompresije.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,9 CDTI - DEFORMACIJA GLAVE MOTORA

Datum objave: 25.05.2011 23:06:51
Slika
PITANJE:

Poštovani ! Vlasnik sam Opel Vectre 1,9 cdti 2005 god vektra je na prijeđenih 60 000 pomješala ulje i vodu ili ulje i naftu nismo sigurni u posudi za vodu se nalazila gumirana smjesa .Prilikom skidanja glave motora mehaničar je primjetio da je na usisnoj grani ispala klapna koja otvara leptire usisa te smo zatražili novi nosač klapne međutim smo dobili odgovor iz PSC opel servisa da treba naručiti kompletnu usisnu granu koja košta 3600 kn kako mehaničar tvdi radi se o nekvalitetnoj izvedbi nosača usisne grane te nam nije jasno zbog čega opel nema u ponudi rezervnih djelova i taj nosač koji veže leptire nego sam prisiljen kupiti kompletnu usisnu granu. Glava motora je savijena 3 desete brušena te je motor složen ali mi se sad javlja problem sa turbinom na 150km/h izbacuje motor u rezervni sustav t,j mehaničar kaže da mu dijagnostika pokazuje prepunjenje turbine te da sad treba i turbinu reparirati 1 . zanima me zbog čega mi je savilo glavu motora motor nije pregrijavan bilo je dovoljno vode u sustavu ili je savilo glavu zbog klapne usisa koja je po mom mišljenju tvornička greška na vozilu 2. dali ja kao kupac tog vozila imam kakva prava ukoliko se dokaže da je tvornička greška na vozilu ,vozilo je 2005 godina te je garancija istekla nakon dvije godine ja sam prvi vlasnik prijeđenih 60 000 km 3. kakvi su ti motori 1,9 cdti koliko mogu više vjerovat u taj motor koji uopće nije opel nego navodno fijat ili ibica iako, kad su ga prodavali nisu rekli da je unutra fiatov motor bilo im je bitno prodati a sad kad su problemi ne žele izaći u susret

ODGOVOR:

Deformacija glave motora se događa samo i jedino radi utjecaja temperature koja se stvara u motoru i radi kvalitete aluminijskog tlačnog lijeva. To se događa i na drugim vozilima , ne često i ne na tako maloj kilometraži. Vi možda imate nesreću što ste kupili upravo taj automobil . Da ste možda uzeli bilo koji drugi sigurno se to nebi dogodilo ni nakon 300.000 km . Vi kao kupac nemate velikog manevarskog prostora jer je proizvođač vozila sebe zaštitio odredbama garancijskog ugovora vremenski i kilometarski. Općenito se može reći da su motori 1,9 CDTI uobičajene kvalitete . Proizvođač vozila smatra da će većina takvih vozila dobro funkcionirati 200.000 km ili 10 godina.

 

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 - LOŠE OBAVLJEN KAROSERIJSKI POPRAVAK

Datum objave: 25.05.2011 19:39:43
Slika
PITANJE:

pozdrav iz splita.prijatelj mi ima peugeot 106 godina proiz. 1997.kad vozim iza njega da se primjetiti da "vozi na psa" tj. ide malo u krivo. dok ga voziš ništa neobično ne primječuješ,naglo zakočiš vozilo staje ravno ili na ravnoj cesti pustiš volan ide ravno.samo eto sto se to primjeti kad se vozi iza vozila. pa vas ja pitam da li je to moguće popraviti.hvala puno

ODGOVOR:

Prema detaljima koje ste naveli uzrok je loše obavljen karoserijski popravak vozila. To znači da osnovne kote ( udaljenosti ) vozila nisu jednake . Najčešći uzrok je nejednaka udaljenost dijagonala od prednjih do zadnjih kotača. Korekcija se može obaviti samo u autolimarskim radionicama koje imaju stol za razvlačenje vozila kompjutorski upravljan .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,3 i. - OTEŽANO PALJENJE I LOŠ RAD NA LERU

Datum objave: 25.05.2011 19:36:36
Slika
PITANJE:

Vozim Škodu feliciju 1.3 lxi 2000. g. u zadnje vrijeme auto teže pali pogotovo kad je zagrijan, treba mu dodati gas da upali. radi ponekad na niskim okretajima, a ponekad kad mu se dodaje gas neće da povuče. Injektori su mu nedavno očišćeni, isto kao i zaklopka gasa. Zanima me u čemu bi mogao biti problem. Da li je u čoku ili je auto začepljen pa ne može radit kako treba? hvala

ODGOVOR:

Otežano paljenje i loš rad motora u leru mogu nastati radi više faktora utjecaja. Naravno da točan odgovor mogu dati tek nakon dijagnostike motora. Navesti ću što sve treba ispitati : mehaničko stanje motora, propuštanje na usinoj grani, filteri, senzor temperature motora, motorić minimuma, ventil z aodušak rezervoara, EGR ventil, lambda sonda, mjerač mase zraka, tlak zraka u usinoj grani, kompresija motora, električna instalacija, ECU centrala. Najprije provjerite mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,9 TDI PD - KOJI KUPLUNG SET ?

Datum objave: 25.05.2011 19:33:51
Slika
PITANJE:

postovani gosp.meicu velike pohvale za sve vase odgovore i hvala za sve vrijeme koje trosite na mnogobrojna pitanja.imam pitanje vezano za golf 5 tdi 77kw a radi se o setu kvacila naime zanima me dali je isti set kvacila za mjenjace sa 5 i 6 stupnjeva prijenosa i sa kojih vozila jos odgovaraju setovi kvacila za golf 5 sa zamašnjakom u kompletu.unaprijed hvala i veliki pozdrav

ODGOVOR:

Niti jedan ozbiljan servis se ne opterećuje spoznajom da li neki kuplung set s jednog vozila odgovara na drugo vozilo jer za to nema nikakve potrebe . Ako netko treba kuplung set za točno odgovarajuće vozilo tada samo navede tip vozila , marku vozila, vrstu motora, snagu motora i po potrebi broj šasije. Na osnovu tih podataka dobiva točno odgovarajući dio ili kuplung set. Pojedini dijelovi koji imaju isti broj dijela na različitim vozilima su potpuno isti.

na vrh Povratak na vrh

AUDI S3 - POVEĆANJE TLAKA TURBINE

Datum objave: 25.05.2011 19:18:54
Slika
PITANJE:

Imam audi s3 210ps trebam servisirat turbo. Interesuje me dali moze isti da se pojaca? Jedan prijatelj mi je rekao da moze da se podesi preko ventila koi se nalazi na turbini. pa me interesuje sta bi se tu trebalo uradit sa tim ventilom?hvala.

ODGOVOR:

Tlak turbine je strogo tvornički definiran i određen i isti ne smije prelaziti dozvoljenu granicu jer inače može doći do oštećenja motora u ekstremnim slučajevima. isto tako povećani tlak turbine dovodi do pojave samozapaljenja smjese benzina i zraka ( detonantno izgaranje u motoru ). Kada se ipak želi povečati tlak turbine to treba raditi stručnjak koji se bavi tuningom motora. Tom prilikom se uz tlak turbine podešava mapa snage motora . Ako prevedem na jezik koji Vi možete razumijeti podešava se : tlak turbine, količina goriva, statički kut predpaljenja, dinamički kut predpaljenja .

na vrh Povratak na vrh

BMW 524 TD - ŠEĆER UBAČEN U REZERVOAR

Datum objave: 25.05.2011 10:31:55
Slika
PITANJE:

secer mi je ubacen u rezervoar imam bmw 524 td 90 god nemogu da upalim auto nece gorivo na dizne dali je moguce da je pumpa riknula

ODGOVOR:

Visokotlačna pumpa sigurno nije oštećena , treba smo očistiti rezervoar, cijvi dovoda goriva, visokotlačnu pumpu i zamijeniti filter goriva.

na vrh Povratak na vrh