Danas je: 30.07.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA 1,4 i.- LAMBDA SONDA

Datum objave: 20.05.2011 21:51:02
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam pitanje u vezi Opel Astre cllasic 1.4, 2006.g. Prema indikaciji lampice za ispušne plinove (žuta u obliku motora) na kontrolnoj tabli i preporuci mehaničara bilo bi potrebno zamijeniti lambda sondu. Zanima me koliko dugo je preporučljivo voziti bez zamjene lambda sonde i može li to imati nekih posljedica? Zahvaljujem na odgovoru, srdačan pozdrav!

ODGOVOR:

Za Vas je važno da znate da je lambda sonda ustvari fina regulacija goriva. Kada je lambda sonda izvan funkcije potrošnja goriva može biti neznatno veća ili značajno veća. Kada je potrošnja goriva neznatno veća tada nema velike štete za motor i katalizator. Ako je potrošnja goriva značajno povećana tada su posljedice : oštećenje katalizatora, ispiranje cilindara ( velika količina goriva ulazi u motor ), smanjena snaga motora, ekonomski gubitak kroz povećanu potrošnju goriva i oštećenje katalizatora.

na vrh Povratak na vrh

BMW 316 - BRIZGALJKE ILI ...?

Datum objave: 20.05.2011 21:47:36
Slika
PITANJE:

Za početak sve pohvale i svaka vam čast za ovu stranicu i za to što ste pomogli ljudima rješiti svakakve pa čak i neke meni začuđujuće probleme na autima.. nadam se da možete i mene savjetovat.. naime, posjedujem BMW E30 316 kojem je motor krepao, pa sam za jeftine novce nabavio 1.8 koji ima injection.. motor radi super na leru,i pali normalno, no kada upalim motor čuje se štektanje.. po mojoj procjeni bi to bile brizgaljke goriva jer zvuk potječe od njih.. pa je moje pitanje, dali se brizgaljke mogu tako čuti,dali to utječe na potrošnju goriva,i dali je vrijeme za promjenu brizgaljki ?? hvala unaprijed.. lijepi pozdrav..

ODGOVOR:

Zvuk koji spominjete i koji ste opisali ( štektanje ) nikako ne mogu vjerodostojno opisati detalje gdje taj zvuk nastaje i zašto. Točan odgovor bih mogao dati kada bih pregledao motor vašega vozila. U vezi toga moram naglasiti da je zvuk rada injektora vrlo malog intenzitetć i gotovo se ne čuje. Drugo što je važno reči je da neispravni injektori jako utjeću na potrošnju goriva, rad motora i eko test ispušnih plinova. U većini slučajeva injektori se mogu uspješno čistiti , nakon čišćenja se postižu dobri rezultati nakon kojih injektori opet dobro rade. Na kraju bih radi Vaše informacije još rekao da postoji i drugi niz faktora koji mogu utjecati na potrošnju goriva, ispravan rad motora i stanje ispušnih plinova.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. - NE ČUJE SE ZVUK ŽMIGAVCA

Datum objave: 20.05.2011 21:41:45
Slika
PITANJE:

Imam VW Polo 1.4 benz 2003 g. Zamolio bih Vas da mi odgovorite na sljedeci problem. Naime prilikom aktiviranja zmigavca ne cuje se karakteristican zvuk (cik-cak). Zmigavci rade sasvim normalno, na kontrolnoj tabli svjetlucaju ali nema zvuka. Ovo se desava i kad upalim sva 4 zmigavca. Također nisam primjetio ni bilo kakav drugi zvuk upozorenja da radi poput onog Beep ili slicno, ukoliko npr se pokaze lampica od goriva itd. Hvala na pomoci, pozdrav iz Sarajeva!

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu neispravan je akustični dio koji daje zvuk kada rade žmigavci . Isti se nalazi na instrument ploči i može se zamijeniti. Za to je potrebno demontirati instrument ploču .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,4 1988.- ZUJANJE IZ MJENJAČA

Datum objave: 20.05.2011 21:38:27
Slika
PITANJE:

imam problem sa fordom escortom 1.4 88g. na leru zuji i lupka iz getribe kad stisnem kvačilo zvuk nestane,nekad jače zuji nekad prestane ovisi koliko puta stisnem kvačilo,inače u vožnji ništa se nečuje i šalta se kao prije. Majstor je ustvrdio da fali ulja i nadolio je oko 1l.Stanje je ostalo nepromjenjeno.Zanima me mogu li nastavit vozit jer mi za sada ne smeta tokom vožnje.

ODGOVOR:

Iz Vašeg opisa evidentno je da zvuk dolazi iz mjenjača . Sam zvuk nastaje radi istrošenosti pojedinih dijelova mjenjača, najčešće su to ležajevi mjenjača, zupčanici, osovine mjenjača.  S moje strane bi bilo neozbiljno kada bih bez pregleda vašega vozila rekao da slobodno vozite dalje. Zatražite mišljenje servisa nakon što pregleda vaše vozilo. Radi Vaše informacije ulje u mjenjaču se mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,6 16V - NE GASI SE SVJETLO U KABINI

Datum objave: 20.05.2011 21:36:31
Slika
PITANJE:

Renault Laguna 1.6 16v 2001. g.-ne gasi se svjetlo u kabini Poštovani, imam problem sa rečenim vozilom da se ne gasi svjetlo u kabini, odnosno sjednem u vozilo zatvorim vrata, ubacim karticu upalim vozilo i svjetla u kabini se ugase za par sekundi. Kad otvorim bilo koja vrata, a motor je upaljen, svjetla se normalno upale i prilikom zatvaranja vratiju svjetla u kabini se ne ugase 20 do 30 minuta. Pozdrav i unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Svijetlo u kabini kao i ostala rasvjeta radi pod nadzorom računala komforne elektronike ( BSI računalo ) . Problem koji ste naveli može stvarati upravo BSI računalo. Što je rješenje ?  Potrebno je napraviti dijagnostiku navedenog sustava i po potrebi obaviti reprogramiranje ili popravak BSI  računala.

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO LANOS 1,4 i - KASNO PALI SVJEĆICE

Datum objave: 20.05.2011 21:31:34
Slika
PITANJE:

Radi se o Daewoo Lanosu 1.4 se 1999 g. Isčitavanjem OBD kodova putem kratkospojnika na konektoru, vraća mi greške 63 i 64 što će reć da motor kasno pali svjećice. Obzirom na to da je to SOHC motor, pretpostavljam da nema senzor na bregastoj već samo na radilici. Kako ECU zna da je misfire (što jest) i što mi je činiti ? pregledao sam žice i sve izgledaju ok. Bobina je nova, kablovi i svjećice također al mi tu grešku uporno vraća. Da li da mijenjam senzor radilice ili ? Puno hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Na ovome motoru postoje dva kuta predpaljenja , jedan je tzv. statički kut predpaljenja i on je tvornički definiran na 10° prije GMT . Drugi kout predpaljenja je automatski a isti varijabilan i ovisi o srednjoj brzini klipa . On se pomiče prema potrebi od 0° do 24° kuta radilice. Automatskim kutom predpaljenja upravlja ECU centrala na osnovu pojedinih informacija koje dobiva od senzora radilice od senzora tlaka zraka u usisnom kolektor, od senzora detonacija . Ovaj kut  predpaljenja je definiran mapom ( programom ) koji je pohranjen na EPROM-u ECU centrale. U praksi se gotovo nikada nema potrebe ovaj kut predpaljenja mijenjati. Isti se obično mijenja kada se radi tuning motora. Možda ste Vaše pitanje trebali postaviti na drugi način i samo navesti koje probleme imate s motorom , tada bi i moj odgovor bio drugačiji.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 SDI - PROBLEM SA OKRETAJIMA

Datum objave: 22.05.2011 00:02:14
Slika
PITANJE:

Poštovani, Prvi put sam ovdje i pozdravljam Vas. Imam problem sa VW POLO-m 2002. 1,9 SDI, koji vozi moja kćer. Naime kad je motor hladan, kad se upali radi normalno pod povećanim brojem okretaja dok se ne ugrije motor, a onda se broj okretaja smanji na 750-800. Kad ga se ugasi i kad se topao motor ponovno pali, naravno bez gasa, čim "primi", motor se ponaša kao da ga palim sa dodavanjem gasa, tj. sam se 3-4 puta pojača gas i onda radi na 1200 okretaja na leru. U vožnji nema problema. Dali je kvar u bosch pumpi ili nešto vezano za nju. Bio bih Vam zahvalan ako mi možete odgovoriti na osnovu opisanog, a ako treba dovezao bi vozilo do Vas na detekciju. U nadi Vašeg odgovora, pozdravljam Vas. S poštovanjem, Srećko Pap

ODGOVOR:

Poštovani gospodine Pap, čuli smo se telefonom . Rado ću se pozabaviti vašim vozilom . Javite se u vezi definiranja termina.

S poštovanjem,

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS - ŠKRIPI VOZAČEVO SJEDALO

Datum objave: 20.05.2011 13:39:27
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam novi Ford Focus kupljen u 07/2010. od mjesec - dva dana primjecujem da skripi vozacevo sjedalo. Skripa nije konstantna najvise se cuje kad pritisnem kvacilo ili prijeđem preko rupe, skrecem u zavojima. Skripa se cuje negdje na kraju sjedala lijevo, tj. između spoja sjedala i naslona. Bio sam u ovlastenom servisu gdje kazu da nisu nikada imala takav problem ( iako ja citam na inozemnim forumima da je to ucestali problem, no nazalost nitko ne daje neko korisno rjesenje) no podmazali su mi litijevom masti sve šine a ja sam dodatno ispod matica za koje su fiksirane šine postavio gumice no i dalje cujem skripu. Što mi vi savjetujete? Unaprijed zahvaljuejm i srdacno pozdravljam!

ODGOVOR:

Ako problem škripanja ne možete riješiti u Vašem servisu , zatražite uslugu drugog servisa koji će imati više profesionalnog sluha i koji će to obaviti na Vaše zadovoljstvo. Vjerujem da škripanje sica može dolaziti od opruga i same metalne konstrukcije sica . Isto tako ovo drugo škripanje može nastati na pojedinim dijelovima ovjesa , najčešće su to selen blokovi ovjesa.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA 1,9 D - VISOKOTLAČNA PUMPA

Datum objave: 20.05.2011 13:37:26
Slika
PITANJE:

dobar dan imam pitanje oko skode felice 1.9d samo odjednom nije htio upaliti,odvezao sam kod majstora i on kaze da je osla pumpa visokotlacnog pritiska tj. to je lucas pumpa sada me zanima dali pase mozda neka bosch pumpa ili sta jer mi je rekao da je to neka francuska pumpa a reglaza kosta oko 7000 kuna pa ako mi mozete odgovorit bio bih zahvalan.

ODGOVOR:

Na Vaše vozilo je najbolje opet staviti visokotlačnu pumpu marke LUCAS jer svi priključci odgovaraju. Naravno da se može ugraditi i visokotlačna pumpa marke BOSCH . Cijena koju ste naveli nije cijena regulacije pumpe nego cijena tvornički reparirane pumpe na koju imate garanciju. Takva puma je najbolje rješenje.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - OSTAO BEZ SNAGE

Datum objave: 20.05.2011 13:35:42
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Nedavno, tj. prije mjesec dana sam kupio Peugeot 307 2002g 20hdi 79KW,FAP Nakon vožnje autocestom najednom je auto prestao vući, ko da nema turbine! nikud nikam, otišao sam do prijatelja koji ima servis da provjeri što se događa. Nakon što je provjerio turbinu, vakum cijevi i to sve spojio ga je na tester i ustanovio je da nevalja reg.protoka zraka. Naručili smo novi, ugradili, Auto vuće bolje nego što je sa onim prijašnjim (pokvarenim) reg.prot.zraka ali ne vuće kao što je vukao prije! kad je bilo ispravno! Pitanje je dali je moguće da se reg.pro.zraka mora prilagoditi autu s vremenom ili bi odmah od samog početka auto morao ići dobro? Što se tiće Fap filtera temparatura je na ulazu u njega cca 200 stupnjeva viša nego na izlazu, a vozio sam se samo jedan dan s pokvarenim reg.pr.zraka. Dal je moguće da se je već nešto zaštopalo pa zato neide?

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih motor može izgubiti snagu a tu spadaju i razlozi koje ste Vi naveli. Nakon pregleda vozila točno bih mogao odgovoriti na vaše pitanje . Sada ću nabrojiti i ostale razloge odnosno koje dijelove sve treba ispitati kako bi utvrdili zašto motor nema potrebnu snagu a to su : prisutnost zraka u sustavu goriva, filteri, senzor pedale gasa, dize, tlak turbine, MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, senzor tlaka na Rail-u, senzor pedale kočnice, senzor temperature goriva, smanjen protok ispušnih plinova kroz ispušni sustav, FAP filter, katalizator, ECU centrala. Neispravni mjerač protoka zraka obično ne napravi nikakvu štetu .U svakom slučaju potrebno je pogledati i ostalo što sam nabrojio.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTAR 2,0 16V - SKIDANJE BRAVICE NA VOLANU

Datum objave: 20.05.2011 00:13:41
Slika
PITANJE:

molim vas ako mi mozete objasnuti kako se skida bravica na volanu,blokirala kopletno sa volanom.sve skinem osim plastike u kojoj je kod kljuc ili ako imate kakav savjet kako bi se dalo popraviti.vozim astru 2.0 16v dti

ODGOVOR:

U slučaju kada kontakt bravica zablokira i zaključa volan , postupak demontaže je zatijevan i složen. Isti se ne može napraviti bez servisne logistike i servisnih uvjeta. Način demontaže nije uvijek isti jer zavisi kako je zaključan volan. Ukratko mogu reči da treba osloboditi sve što smeta pristupu bravici  i vijcima koji fiksiraju bravicu za konzolu volana. Najsloženiji dio posla je odvijanje vijaka koji fiksiraju bravicu. Vijak nema prihvat jer prilikom montaže bravice glava vijka se namjerno polomi radi sigurnosnih razloga. Ako je to tako onda se koristi bušilica ili drugi neuniverzalni alati. Nisam Vam puno pomogao ali sve jedno vi pokušajte možda ćete uspijeti.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 D - NE PALI NAKON SERVISA BOSCH PUMPE

Datum objave: 20.05.2011 00:07:58
Slika
PITANJE:

Imam Opel Astru 1,7 GL Diesel 1993 godište. Majstor za Bosh pumpe mi je servisirao Bosh pumpu i podesio ubrizgavanje goriva ali mi je sada nastao problem da ne mogu automobil upaliti,dugo ga moram verglati a novi su grijači i kada ga upalim na ispuh mi izlazi plavi dim,molim savjet što napraviti.

ODGOVOR:

Na samom početku moram reči da ne mogu komentirati kako je obavljen servis visokotlačne pumpe niti kako je ista podešena prilikom ugradnje. Mogu vam navesti sve što može utjecati na teško ili otežano paljenje motora. Sigurno je da pregledom Vašega vozila mogu točno pronači i otkloniti kvar.  Faktori koji utjeću na probleme s paljenjem su : akumulator, elektropokretač, grijači, zrak u sustavu goriva, filteri, dize, kompresija, nečistoća u rezervoaru, visokotlačna pumpa , podešenost početnog predpaljenja.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT - PROBLEM SA KOČNICAMA

Datum objave: 20.05.2011 00:02:41
Slika
PITANJE:

Prilikom kočenja sa Fordom Escortom vuče u desno a kod naglijeg pritiska na kočnicu vrača se lijevo.Isto i kod kočenja pri malim brzinama nakon puštanja kočnice auto i dalje koči.To se sve događa sa radnm kočnicom parkirna je uredu.Auto je 97 godiste 150000km.

ODGOVOR:

Kada vozilo zanosi u jednu stranu prilikom kočenja potrebno je detaljno pregledati sve dijelove kočnog sustava i nakon toga napraviti sve radove koji su potrebni. U praksi često postoje takvi slučajevi a najčešći uzroci su : istrošene kočne obloge, blokirani pojedini cilindri kočnice, blokirana kočna kliješta na vodilicama, cijevi hidraulike kočnice, pojedini cilindri kočnice, glavni kočni cilindar, neispravni pojedini dijelovi prednjeg ovjesa . Ovakve poslove često radimo , zato sam i naveo sve što bi moglo utjecati na zanošenje vozila prilikom kočenja.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 2,0 TDI PD - KLOPOTANJE NA NIZBRDICI

Datum objave: 19.05.2011 23:58:13
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, iznimno cijenim Vaše savjete koje redovito pratim i nadam se da ćete i za moj problem imati ideju što i kako. Imam Škodu Octaviu 2.0 TDI sa 140 KS, 2007, auto ima 111.000 km. Nije rađen veliki servis. Kada (najčešće ujutro hladnim motorom) se spuštam dugačkom nizbrdicom (vožnja kreni stani, u leru, nizbrdo) prilikom kretanja vozila iz mjesta osjeti se jako neravnomjeran rad, kao neko lagano klopotanje i gubljenje broja okretaja. Kad se zakoci i auto stane sve OK. Ponovno popuštanje kočnice, auto krece i klopoće... Kad se krene motorom nikakvih problema, vuče, ne dimi, sve za 10. I osjeti se ponekad nemiran rad kad stoji na mjestu i radi u leru, kao lagano trzanje. Puno Vam hvala i lijepi pozdrav!

ODGOVOR:

Primjedbe koje ste na neki način pokušali objasniti mogu ukazivati da uzrok može biti dvomaseni zamašnjak i dize. Najprije bi trebalo ispitati dize i količinu goriva na pojedinim dizama . U praksi nije rijedak slučaj da između pojedinih diza postoji značajna razlka u količini goriva . To može utjecati na nemiran rad motora na leru a indirektno ima utjecaj i na dvomaseni zamašnjak. Defektažu zamašnjaka mogu napraviti jedino na probnoj vožnji a putem opisa to nije moguće.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - UGRADNJA DIESEL MOTORA

Datum objave: 19.05.2011 23:53:20
Slika
PITANJE:

Imam Pasata 35i 1988god. 66kW. Od prije godinu dvije mi se drasticno povecala potrosnja (u gradskoj voznji sa 10-11 litara se povecala na 15-18 litara). Obisao sam dosta majstora u svom kraju i posto nisam uspio rijesiti problem odlucio sam se na ugradnju dizel motora. Vas bih milo za savjete koji motor da izaberem (kazu mi da od Golfa 3 potpuno odgovara) i sta sve treba promjeniti i na sta obratiti paznju da kasnije ne bih imao problema. Unaprojed zahvalan!

ODGOVOR:

Ugradnja dizel motora u Vaše vozilo nije jednostavna jer ima puno dorada i preinaka . Uz navedeni motor morat će se ugraditi i mjenjač, prilagoditi ispušni sustav, električnu instalaciju, filtere, ugraditi upravljačko računalo motora, prilagoditi hladnjak i cijevi rashladnog sustva  te ostale potrebne dorade koje će se otkriti prilikom ugradnje drugog motora.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - PRAVNI SAVJET

Datum objave: 19.05.2011 23:49:48
Slika
PITANJE:

Molim Vas da mi kažete kome bi se trebao obratiti da bi dobio odgovor koji ima neki službeni značaj.Radi se o sljedečem.Vrata na automobilu automehaničarska radionica je navela da su zamjenjena tj. kupljena i plačena nova vrata. Sumnjamo da je isto učinjeno več smatramo da su stara oštečena vrata popravljena. Unaprijed hvala .

ODGOVOR:

Jedino što mi pada na pamet su : udruga za zaštitu potrošača, obrtnička komora, privatna tužba putem advokatske kancelarije.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 D - SUSTAV ZA PRANJE STAKLA

Datum objave: 19.05.2011 10:57:41
Slika
PITANJE:

Poštovana gospodo 1 Bit ću slobodan postsviti vam dva pitanja a usput i pohvaliti vašu stranicu 1.Posjedujem Ford focu 1,8 d -1999 g i imam problema sa dotokom vode na šajbe , gdje se krije kvar? 2. Gdje mogu kupiti kinetički zglob po prikladnoj cijeni Želim vam puno uspjeha u radu pozdrav !!!

ODGOVOR:

Sustav za pranje stakla sastoji se od : posude s tekućinom, elektropumpice koja se nalazi na samoj posudi, cijevnih vodova koji vode od posude do mlaznica, elektroinstalacije koja ide od prekidača u kabini do električne pumpice na posudi. Ako pumpica ne radi provjerava se sama elektropumpica, električna instalacija, prekidač. Ako pumpica radi provjerava se : čistoća posude  ( moguć kamenac ) , ispravnost pumpice, ispravnost cijevnih vodova ( oštećenje ili začepljenje ) , ispravnost samih mlaznica. Homokinetički zglob možete kupiti u svim boljim trgovinama autodijelova.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 16V - IZGUBIO POVJERENJE U SERVIS

Datum objave: 19.05.2011 23:46:48
Slika
PITANJE:

Pozdrav!Problem opel astra 1,6 16v 2003 god. Problem kvara je da ne može raditi u "LERU" ili npr ako se vozite u 5 brzini i stisnete kvačilo obrtaji naglo padnu na nulu. Prije 6mj. mi se to desilo i otišao sam u opelov servis da vide što se dešava na kompjuteru (jer se upalila lampica od kompjutera na komadnoj ploči u autu) nesto su mi spominjali 3 cilindar da smjesu ne dobiva dovoljno dobro pa su resetirali kvar i promjenili EGR ili ERG ventil ne znam tocno kako se zove al koliko znam to je ventil koji kontrolira ispušne plinove ili tako nesto. Onda je auto radio normalno. Prije ped dana sam uočio da kad stisnem kvačilo i zelim promjeniti brzinu isto npr. iz5 brzine u 4 da mi obrtaji padnu skoro na 500 pa se onda ustabile ili kad iz druge brzine išaltam u ler onda obrtaji padnu na 500 skoro da se ugasi auto i vrate se sami nazad na neki 900.I jučer mi se desilo da se auto ugasio (al nije mi lampicu upalio od kompjutera u kabini da je neki kvar sa ispuhom ili elektronikom) i sad kad ga upalim samo se ugasi i motor cudno radi! Sad mi vele u Opelu da je opet ono ovo al nista točno ne govore nego da moraju cekat neki dio da bi bili sto posto sigrni,a onaj ventil sto su mi ugradili pitam jel radi oni ništa ne govore,Taj ventil ima garanciju ,što su prvi puta rekli lose gorivo pa je on crko i da treba novi.A isti princip kvara se dešavao onda i sad.Sad vele da nije vise taj kvar nego drugi al ne kazu točno što se dešava.Iz tog razloga se javljam vama jer sam izgubio povjerenje u njih, pa bi molio vas savjet što mi je činiti i što trebam testirat sve na auto da to bude sigurno da će auto radit.Ne bi želio da se kopa po auto i rastavlja nesto što nema veze s tim kvarom nego da mi date savjet šta treba na autu prvo provjerit da se otkloni kvar.Hvala !

ODGOVOR:

Kada postoje problemi na vozilu kao što ste i Vi opisali i napisali tada se ne može na osnovu opisa točo odrediti što je neispravno i gdje su greške. U ovom slučaju prvo i osnovno bi bilo da se na Vašem vozilu napravi kompletna dijagnostika motora. To znači da se točno ispitaju sve komponente pojedinih sustava. Najprije se ispituje mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, stanje usisnog kolektora ) . kada je ovaj dio odrađen ispituje se sustav elektronskog ubrizgavanja goriva i to sve komponente sustava . Na kraju ostaje sustav paljenja a to su sve komponente koje su u funkciji stvaranja iskre na svjećicama. Sistematskim pristupom , stručnim ispitivanjem i profesionalnošću na opisani način točno se može otkriti što je neispravno . Nakon toga se može predložiti rješenje i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar/kvarove.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,9 DTI - NEISPRAVNOSTI NA ELEKTRIČNOJ INSTALACIJI

Datum objave: 19.05.2011 10:52:29
Slika
PITANJE:

pozdrav, imam problem sa svojim megan coupeom, 1,9 dti 2000 godina, dizelas :) Kad okrenem kljuc u bravici ona crvena lampica na kontrolnoj ploci pocne titrati extra brzo i auto vergla, ali ne zeli upaliti. Odmah bi napomenuo da mi vec neko vrijeme ne radi centralno putem kljuca, centralno na gumbu u autu radi normalno. Takoder, nesto nije u redu sa strujom jer kad stisnem npr. kocnicu pale mi se lampice od maglenki, i zmigavci kad rade takoder titraju extra brzo, a ne normalno. Unaprijed hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu i svim detaljima koje ste naveli može se zaključiti da postoje evidentne neispravnosti na električnoj instalaciji, na sustavu centralnog zaključavanja , na sustavu za blokadu paljenja.  Na električnoj instalaciji su najčešći kvarovi električni kontakti, konektori, oksidacija na električnim vodovima. Na centralnom zaključavanju su to : bravica vozačevih vrata, električna instalacija, upravljački modul centralnog zaključavanja. Nakon ovoga po potrebi može se napraviti funkcionalna kontrola sustava za blokadu paljenja .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 HDI - CVILJENJE PRI KRETANJU

Datum objave: 19.05.2011 10:49:47
Slika
PITANJE:

Postovani, posjedujem peugeot 307hdi79kW , presao je 210000km. Naime , pri samom kretanju na veoma niskim obrtajima , 1100-1200 cuje se neko cviljenje i takodjer kada idem 3 brzinom nizbrdo cuje se opet neko cviljenje koje je drugacije od onog prvog. Liejp pozdrav iz Sarajeva

ODGOVOR:

Vama je sigurno jasno da točan odgovor na ovo pitanje mogu dati nakon neposrednog uvida na vozilu i probne vošnje. Razlog tome je jednostavan . Vaše vozilo se sastoji od 35.000 dijelova a zvuk koji ste opisali mogu proizvoditi razni dijelovi i sklopovi. Ovom prilikom mogu jedino navesti veći broj dijelova koji mogu proizvesti opisani zvuk a to su : pogonski remeni, ležajevi alternatora, remenica alternatora, pumpa za vodu, ležajevi razvodnog mehanizma, zaštitni poklopci na motoru, ispušni sustav, spojka ( kuplung ) . Prilikom vožnje ( niz brdo ) mogu se čuti pojedini selen blokovi ovjesa, kočne obloge, ležajevi kotača.

na vrh Povratak na vrh