Danas je: 24.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

LANCIA KAPPA 2,0 i.- TROKIRA I PUCA

Datum objave: 26.05.2011 22:44:40
Slika
PITANJE:

Imam problem sa lancia kappa 2.0 114 kw 1999 godina proizvodnje naime problem je oko gasa prvo nije primao gas pa sam promjenuo prekidač gasa sad se problem sastoji iz slijedećeg do 4000 obrtaja trokira i puca u usisnoj grani a preko 4000 radi normalno

ODGOVOR:

Najbolje bi bilo kada bih mogao pregledati Vaše vozilo , tada bih točno naveo što je neispravno i  kako otkloniti kvar. Sada mogu dati znatno duži odgovor i navesti moguće neispravnosti :  mehanički uzroci motora ( tlakovi kompresije, faza, usisni kolektor ), filteri, tlak goriva, brizgallice, senzor tlaka zraka MAP , aktuator minimuma, senzor temperature motora, EVAP ventil rezervoara, MAF senzor, sustav paljenja ( probijanje visokog napona ) .

na vrh Povratak na vrh

BMW 316 Ti E46 , 1,8 N42 - BIO JE PUN GAREŽI I TALOGA

Datum objave: 26.05.2011 22:40:48
Slika
PITANJE:

Bmw 316ti e46 2001.god 230tkm(na satu) Imam problem kod paljenja auta, Kad ga ujutro upalim auto radi jako loše, trse se , nekad se i ugasi... kad se auto ustabili nakon cca 30 sekundi do minutu, auto radi solidno, u vožnji kod dodavanja gasa hoće zatrokirati, u globalu dobro vuče, postiže max brzinu. Auto je bio kod "majstora za BMW-je" Ustanovljeno je da je preskočio remen, kad su ga raskopali motor je bio u katastrofalnom stanju, pun gareži i taloga sagorelog ulja...sve je rastavljeno očiščeno, skidana je i glava te je i u njoj sve osim bregastih promjenjeno, uljna pumpa, varijabilne remenice od bregastih, svi senzori i neki ventili za regulaciju pritiska ulja( ak sam dobro skuzio ), motorič od vanosa, elektronika vanosa,bobine, svječice... NAPOMENA: auto i u toku dana kad se upali radi neko vrijeme loše, ponekad se čuje ispucavanje u usisnu granu, kao da ne zatvara ventile... Radi se o motoru 1.8L, 85kw, N42

ODGOVOR:

Prema svim podacima koje ste naveli i šifri motora , ovaj motor nema zupčasti remen nego razvodni lanac. Ako je otvaran motor i ako su se mijenjali neki dijelovi razvodnog mehanizma postoji mogučnost da motor nije dobro postavljen u fazu. To se može lako dogoditi ako servis nema originalne alate za blokadu motora i za točan položaj faze motora ( postoje 4 različita alata koji se koriste u tu svrhu ) . Provjerite još jednom fazu motora i tlakove kompresije.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,9 CDTI - DEFORMACIJA GLAVE MOTORA

Datum objave: 25.05.2011 23:06:51
Slika
PITANJE:

Poštovani ! Vlasnik sam Opel Vectre 1,9 cdti 2005 god vektra je na prijeđenih 60 000 pomješala ulje i vodu ili ulje i naftu nismo sigurni u posudi za vodu se nalazila gumirana smjesa .Prilikom skidanja glave motora mehaničar je primjetio da je na usisnoj grani ispala klapna koja otvara leptire usisa te smo zatražili novi nosač klapne međutim smo dobili odgovor iz PSC opel servisa da treba naručiti kompletnu usisnu granu koja košta 3600 kn kako mehaničar tvdi radi se o nekvalitetnoj izvedbi nosača usisne grane te nam nije jasno zbog čega opel nema u ponudi rezervnih djelova i taj nosač koji veže leptire nego sam prisiljen kupiti kompletnu usisnu granu. Glava motora je savijena 3 desete brušena te je motor složen ali mi se sad javlja problem sa turbinom na 150km/h izbacuje motor u rezervni sustav t,j mehaničar kaže da mu dijagnostika pokazuje prepunjenje turbine te da sad treba i turbinu reparirati 1 . zanima me zbog čega mi je savilo glavu motora motor nije pregrijavan bilo je dovoljno vode u sustavu ili je savilo glavu zbog klapne usisa koja je po mom mišljenju tvornička greška na vozilu 2. dali ja kao kupac tog vozila imam kakva prava ukoliko se dokaže da je tvornička greška na vozilu ,vozilo je 2005 godina te je garancija istekla nakon dvije godine ja sam prvi vlasnik prijeđenih 60 000 km 3. kakvi su ti motori 1,9 cdti koliko mogu više vjerovat u taj motor koji uopće nije opel nego navodno fijat ili ibica iako, kad su ga prodavali nisu rekli da je unutra fiatov motor bilo im je bitno prodati a sad kad su problemi ne žele izaći u susret

ODGOVOR:

Deformacija glave motora se događa samo i jedino radi utjecaja temperature koja se stvara u motoru i radi kvalitete aluminijskog tlačnog lijeva. To se događa i na drugim vozilima , ne često i ne na tako maloj kilometraži. Vi možda imate nesreću što ste kupili upravo taj automobil . Da ste možda uzeli bilo koji drugi sigurno se to nebi dogodilo ni nakon 300.000 km . Vi kao kupac nemate velikog manevarskog prostora jer je proizvođač vozila sebe zaštitio odredbama garancijskog ugovora vremenski i kilometarski. Općenito se može reći da su motori 1,9 CDTI uobičajene kvalitete . Proizvođač vozila smatra da će većina takvih vozila dobro funkcionirati 200.000 km ili 10 godina.

 

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 - LOŠE OBAVLJEN KAROSERIJSKI POPRAVAK

Datum objave: 25.05.2011 19:39:43
Slika
PITANJE:

pozdrav iz splita.prijatelj mi ima peugeot 106 godina proiz. 1997.kad vozim iza njega da se primjetiti da "vozi na psa" tj. ide malo u krivo. dok ga voziš ništa neobično ne primječuješ,naglo zakočiš vozilo staje ravno ili na ravnoj cesti pustiš volan ide ravno.samo eto sto se to primjeti kad se vozi iza vozila. pa vas ja pitam da li je to moguće popraviti.hvala puno

ODGOVOR:

Prema detaljima koje ste naveli uzrok je loše obavljen karoserijski popravak vozila. To znači da osnovne kote ( udaljenosti ) vozila nisu jednake . Najčešći uzrok je nejednaka udaljenost dijagonala od prednjih do zadnjih kotača. Korekcija se može obaviti samo u autolimarskim radionicama koje imaju stol za razvlačenje vozila kompjutorski upravljan .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,3 i. - OTEŽANO PALJENJE I LOŠ RAD NA LERU

Datum objave: 25.05.2011 19:36:36
Slika
PITANJE:

Vozim Škodu feliciju 1.3 lxi 2000. g. u zadnje vrijeme auto teže pali pogotovo kad je zagrijan, treba mu dodati gas da upali. radi ponekad na niskim okretajima, a ponekad kad mu se dodaje gas neće da povuče. Injektori su mu nedavno očišćeni, isto kao i zaklopka gasa. Zanima me u čemu bi mogao biti problem. Da li je u čoku ili je auto začepljen pa ne može radit kako treba? hvala

ODGOVOR:

Otežano paljenje i loš rad motora u leru mogu nastati radi više faktora utjecaja. Naravno da točan odgovor mogu dati tek nakon dijagnostike motora. Navesti ću što sve treba ispitati : mehaničko stanje motora, propuštanje na usinoj grani, filteri, senzor temperature motora, motorić minimuma, ventil z aodušak rezervoara, EGR ventil, lambda sonda, mjerač mase zraka, tlak zraka u usinoj grani, kompresija motora, električna instalacija, ECU centrala. Najprije provjerite mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,9 TDI PD - KOJI KUPLUNG SET ?

Datum objave: 25.05.2011 19:33:51
Slika
PITANJE:

postovani gosp.meicu velike pohvale za sve vase odgovore i hvala za sve vrijeme koje trosite na mnogobrojna pitanja.imam pitanje vezano za golf 5 tdi 77kw a radi se o setu kvacila naime zanima me dali je isti set kvacila za mjenjace sa 5 i 6 stupnjeva prijenosa i sa kojih vozila jos odgovaraju setovi kvacila za golf 5 sa zamašnjakom u kompletu.unaprijed hvala i veliki pozdrav

ODGOVOR:

Niti jedan ozbiljan servis se ne opterećuje spoznajom da li neki kuplung set s jednog vozila odgovara na drugo vozilo jer za to nema nikakve potrebe . Ako netko treba kuplung set za točno odgovarajuće vozilo tada samo navede tip vozila , marku vozila, vrstu motora, snagu motora i po potrebi broj šasije. Na osnovu tih podataka dobiva točno odgovarajući dio ili kuplung set. Pojedini dijelovi koji imaju isti broj dijela na različitim vozilima su potpuno isti.

na vrh Povratak na vrh

AUDI S3 - POVEĆANJE TLAKA TURBINE

Datum objave: 25.05.2011 19:18:54
Slika
PITANJE:

Imam audi s3 210ps trebam servisirat turbo. Interesuje me dali moze isti da se pojaca? Jedan prijatelj mi je rekao da moze da se podesi preko ventila koi se nalazi na turbini. pa me interesuje sta bi se tu trebalo uradit sa tim ventilom?hvala.

ODGOVOR:

Tlak turbine je strogo tvornički definiran i određen i isti ne smije prelaziti dozvoljenu granicu jer inače može doći do oštećenja motora u ekstremnim slučajevima. isto tako povećani tlak turbine dovodi do pojave samozapaljenja smjese benzina i zraka ( detonantno izgaranje u motoru ). Kada se ipak želi povečati tlak turbine to treba raditi stručnjak koji se bavi tuningom motora. Tom prilikom se uz tlak turbine podešava mapa snage motora . Ako prevedem na jezik koji Vi možete razumijeti podešava se : tlak turbine, količina goriva, statički kut predpaljenja, dinamički kut predpaljenja .

na vrh Povratak na vrh

BMW 524 TD - ŠEĆER UBAČEN U REZERVOAR

Datum objave: 25.05.2011 10:31:55
Slika
PITANJE:

secer mi je ubacen u rezervoar imam bmw 524 td 90 god nemogu da upalim auto nece gorivo na dizne dali je moguce da je pumpa riknula

ODGOVOR:

Visokotlačna pumpa sigurno nije oštećena , treba smo očistiti rezervoar, cijvi dovoda goriva, visokotlačnu pumpu i zamijeniti filter goriva.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 MPI - SPORADIČAN ZVUK ALARMA

Datum objave: 25.05.2011 10:23:29
Slika
PITANJE:

škoda fabia 1.4 mpi upalio sam motor i krenuo desetak metara i tad mi je zapištao ton i upalila se lampica od temperature , ugasio sam motor i nakon još dva startanja motora lampica se palila , nakon tog više ne za sad . ventilatori rade , rashladne tekućine ima recite mi što bi moglo biti. I još jedno pitanje auto sam kupio nov 2003. godine i kod preuzimanja auta primjetio sam da motor nemirno radi kao da se zaletava i odbio sam preuzeti auto dabi nakon tog došao mehaničar iz radionice i rekao da je to normalno i da ti motori 1.4 mpi svi rade tako . Unaprijed vam zahvaljujem na vašem trudu i molim odgovorite mi .

ODGOVOR:

Zvuk koji ste čuli ne mora značiti ništa zabrinjavajuće jer se isti više ne pojavljuje a temperatura motora je u normalnom području. Navedeni alarm se mogao sporadično upaliti radi greške senzora za nivo tekućine u ekspanzionoj posudi ili radi slučajne greške davača temperature motora. To se može dogoditi i kada je nečist antifriz. Nemiran rad motora bih trebao vidjeti neposredno na samom vozilu . Dođite do mene da vam to pregledam i to je za Vas besplatno.

na vrh Povratak na vrh

NISSAN PRIMERA 2,0 TD -MOTOR JE U ZAPUŠTENOM STANJU

Datum objave: 25.05.2011 19:14:50
Slika
PITANJE:

pozdrav, kupio sam Nisan Primera 2.0 TD 1998g.p. karavan, od covjeka koji je samo sipao gorivo znaci vozen je sa minimalnim ulaganjima...tj.nikakvim ulaganjima bolje receno da skratim evo mog problema: automobil nema vuce, znaci gori je od nekog SDi motora kada dodam gas kao prazan da je kao da povuce zrak mjesto goriva, mislio sam da ne radi turbina odvezem covjeku koji radi turbine kaza da moze jos 300000 da preguli, bos pumpa mu je radjena, el. dizna ona prva vlazi gorivo, protokomjer zraka je mjenjan neko je stavio neki OPELOV misli taku su mi majstori rekli, ja sam izmjenjao ulje sve filtere i napunio klimu koja je bila skroz prazna, i lezaj...ostalo je ovako kao u opisu. u motoru nesto i melje oko 2000 obrtaja kao u mjenjacu hmm prvo su rekli da je turbina ali nije, pali se lampa CHeck ali na racunaru samo pokazuje gresku air bag i senzor abs jer je neko pokusao da ga na silu odvrne pa ga nesto poremetio a abs radi samo se greska ne moze ponistiti... eto malo sam vas smorio pa ako vam nije tesko neki savjet bi koristio unapred hvala

ODGOVOR:

Iz Vašeg opisa i svih detalja koje ste naveli zaključio sam da je vozilo odnosno motor u zapuštenom stanju. Iz toga razloga dijagnostiku i pronalaženje ( otkrivanje ) pojedinih neispravnosti treba raditi profesionalac stručnjak koji ima svu potrebnu servisnu opremu i sve tehničke podatke o vašem vozilu. Dijagnostiku treba započeti s ispitivanjem mehaničkog stanja motora i to : faza motora, kompresija motora, provjera stanja usinnog kolektora, provjere stanja ispušnog sustava ( moguće začepljenje ) . Nakon ovoga ispituju se slijedeći dijelovi i sklopovi : rezervoar za gorivo ( moguće nečistoće ), cijevi dovoda goriva, položaj i podešenost visokotlačne pumpe, senzor pedale gasa, dize, mjerač mase zraka, tlak turbine, MAP senzor, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor temperature goriva, senzor radilice, električna instalacija, upravljačko računalo motora.

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 TDS - ČUJE SE VENTIL

Datum objave: 25.05.2011 10:17:55
Slika
PITANJE:

Pozdrav,imam BMW 525tds automatic god.1997 i imam 2 pitanja ZA VAS: CUJE MI SE VENTIL NA 3 CILINDRU,IMA LUFTA svi su 0.20 a ovaj je 0.45 zazor.Zanima me kako to najlakse odkloniti i dal se treba bregasta skidati kompletna da bi se doslo do ventila? Takodjer smo mislili podmetnuti sajbu na samo taj ventil da ne radimo glavu,jel to moguce i sta Vi mislite o tome? 2 pitanje,koliko litara ulja s filterom stane u automtski mjenjac?I dal ga treba mijenjati i ako auto dobro salta,a ja se plasim jer ne znam kad je i dal je ikad mijenjan filter u mjenjacu i ulje u mom BMW... Hvala puno

ODGOVOR:

Na motoru Vašega vozila se ne podešavaju ventili jer motor ima hidropodizače  koji automatski reguliraju položaj ventila prema bregastoj osovini. Ako čujete lupanje i ako ste otkrili da postoji zračnost koju ste naveli to znači d aje neispravan hidropodizač. Neispravni hidropodizač se može zmijeniti . Rješenja koja ste Vi spomenuli ne bih komentirao jer su u suprotnosti s pravilima struke. U automatski mjenjač ide 3 litre ulja . Ulje u mjenjaču treba mijenjati svakih 60.000 km ili svake dvije godine.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO - NE MOŽE SE ISKLJUČITI STRAŽNJI BRISAČ

Datum objave: 24.05.2011 20:06:38
Slika
PITANJE:

POLO VARIANT, 1999 god. Ne može se isključiti stražnji brisač, prekidač radi, relej se čuje da "odrađuje", isključio ga vađenjem osigurača...

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : relej brisača, programator brisača, prekidač brisača, električna instalacija brisača. Ispitajte  navedeno.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 2,4 JTD - KADA NALETI NA RUPU, IZGUBI SNAGU

Datum objave: 25.05.2011 00:13:36
Slika
PITANJE:

Postovanje Dakle imam jedno pitanje, nakon sto upalim auto sve je ok ali problem se javlja cim naletim na nekvu rupu upali mi se par sekundi nakon tog lampica od injektora i auto doslovce izgubi 95% snage i nece prestat sve dok auto ne ugasim na duze vrijeme i onda opet ispocetka al ako ga ugasim na kratko opet ista stvar. Sto se tice ostatka auta nisam primijetio nikakvih drugih problema. Radi se o alfi 156 2.4 jtd

ODGOVOR:

Iz Vašega opisa nije teško zaključiti da uzrok najprije treba tražiti na električnoj instalaciji i na konektorima električne instalacije ( pad napona, loš električki spoj ) . Nakon toga i nakon dorade na električnoj instalaciji , po potrebi mogu se ispitati : konektor ECU centrale , razvodna ploča s relejima , relej ECU centrale.

na vrh Povratak na vrh

LANCIA YPSILON 1,2 i - STALNO SE PALI VENTILATOR

Datum objave: 24.05.2011 19:05:06
Slika
PITANJE:

Postovani,vozim lanciju ypsilon 1.2,8v,desava mi se da kad god dam kontakt ili auto malo radi,stalno se pali ventilator za hladjenje,pa me zanima da li je to normalno(mozda postoji automatsko hladjenje)ili je problem do nekih zica ili termodavaca,znaci kad god upalim auto,nebitno dal radio 2.min,ili 20.min on se pali i ugasi normalno posle pola minuta,temperaturu mi drzi uvek na pola.Hvala unapred.

ODGOVOR:

Način rada ventilatora na hladnjaku motora nije uobičajen niti normalan. Ventilator se može paliti radi senzoraza temperaturu motora, radi termoprekidača, radi greške na električnoj instalaciji ili releju ventilatora. Ako vozilo ima klima uređaj isti također može paliti navedeni ventilator kada nastane promjena tlaka u sustavu klima uređaja. Ispitajte navedeno.

na vrh Povratak na vrh

NISSAN PRIMERA 1,9 DCI - U VOŽNJI TEMPERATURA PADNE

Datum objave: 24.05.2011 18:49:39
Slika
PITANJE:

Imam Nissan Primeru 2004.g. 1.9 dci i danas sam primjetio da radna temperatura motora stalno varira.Znači motor nakon nekog vremena postigne radnu temperaturu i u vožnji temperatura padne kao da je motor "hladan".Prije se to nije događalo,jer kad bi postigao radnu temperaturu praktički bi kazaljka u vožnji nepomično stajala.Napominjem da sam prije mjesec dana napravio veliki servis! Moje pitanje je dali je otišao termostat ili se radi o nečem drugom?

ODGOVOR:

Uzrok može biti termostat ali i senzor temperature motora te električna instalacija . Kvar se najbrže može otkriti ako se provjeri ispravnost senzora temperature i kada se izmjeri stvarna temperatura motora.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,9 JTD - JAČINA STRUJE OVISI O KOLIČINI GORIVA

Datum objave: 24.05.2011 18:53:59
Slika
PITANJE:

pozdrav!! vozim fiat bravo 1.9jtd 105 iz 99godine. imam problema sto auto nece upaliti. stavio sam novu pumpu sa kucistem u spremnik goriva, nova visoko-tlacna pumpa i novi el. magnetsku diznu sto dolazi na zadnju stranu tlacne pumpe. zanima me samo koliki napon struje centrala(kompjuter) salje na tu el. magnetsku diznu??? hvala unaprijed

ODGOVOR:

Napon je 12 V ali se mijenja jačina struje ovisno o količini goriva koju daje pumpa.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - ZAMJENA ZUPČASTOG REMENA ?

Datum objave: 24.05.2011 18:46:09
Slika
PITANJE:

poštovani godpodine Meić. imam pežo 307 2.0 hdi,66 kW, 2002 godina,prešao 170 000 km.možete li mi ukratko napisati postupak zamjene zupčastog remena,odnosno na šta treba obratiti pažnju,tj.kako treba da se postave oznake da bi se remen pravilno stavio.moj otac je automehaničar u penziji ali je radio na starijim tipovima vozila(golfovi II, III)i to odlično poznaje.međutim nebi se baš usudio radit novija vozila pa me interesuje ukratko procedura zamjene i na šta treba obratiti pažnju.hvala puno unaprijed...

ODGOVOR:

Za zamjenu zupčastog remena , natezača, klizača i  pumpe za vodu koriste se 9 različitih specijalnih alata . Navedeni alati i stručnost osobe garanitiraju točnost i kvalitetu radova, ostalo su samo improvizacije. Opis postupka u slici i riječi bi se produžio na nekoliko stranica .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - ZAMUTILA SE PREDNJA PLASTIKA FARA

Datum objave: 23.05.2011 15:22:36
Slika
PITANJE:

na tehničkom su mi rekli da treba polirati ili zamjeniti farove (zamutila se prednja plastika fara) za punto II 2002 god. Da li se može promjeniti samo prednja plastika i kolika je cijena za oba fara?

ODGOVOR:

Na ovaj tip vozila ugrađuje se više vrsta farova ( far s dvije žarulje , far s tri žarulje , far s žaruljama H1, far sa žaruljama H7 ) . Ovisno o tipu i vrsti farova cijena je od 480,. kn do 1.400,- kn . Vaši farovi se mogu i polirati , trebam vidjeti u kakvom stanju je unutrašnjost farova. Najbolje je da dođete do nas kako bi odmah mogli vidjeti sve detalje i kako bi mogli predložiti za Vas najbolje rješenje.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI COUPE 2,0 i - NEŠTO MU GUŠI SNAGU

Datum objave: 24.05.2011 21:43:05
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim HYUNDAI COUPE 2000.g. 2,0 102.KW. Imam problem sa autom kod kretanja. Kada upalim auto(nakon cijele noći)prvih 10 do 15 sekundi, u bilo kojoj brzini auto ima snage do nekih 1500 okretaja, a dalje koliko god stisnuo gas ne reagira, jednostavno njegovu snagu nešto guši prvih 15 sekundi. Provjerio sam usisnu granu i šelne, senzor kisika je bio klimav,on je stavljen na sportki filter(gljivu),učvrstio i njega ali ga moram još i očistiti. To se događalo unazad par dana kad sam zamjenio vodenu pumpu i set kvačila. Danas ujutro kad sam SAMO upalio auto počeo je neisprekidano raditi nekih 5 sekundi, samo što se nije zgasio. Nakon 5 sekundi sve u redu, na velikim i malim brzinama, na velikim i malim okretajima,ima normalno snage. Nakon pet sati poslije opet sam upalio auto i nije bilo nikakvih nuspojava kod paljenja niti kod kretanja ??? čudno se ponaša jedino kada odstoji preko noći ili čitavog dana, u čemu je fora??? Molim Vas pomozite, s poštovanjem, Igor

ODGOVOR:

Poštovani, pažljivo sam pročitao sve što ste napisali . Točan odgovor što je uzrok i što je neispravno mogao bih dati tek nakon ispitivanja pojedinih komponenata na Vašem vozilu. Treba ispitati slijedeće komponente i dijelove : električnu instalaciju, tlak goriva, injektore, potenciometar gasa, MAP senzor, EGR ventil, ECU centralu . Po potrebi ispitati treba i sustav paljenja te senzor radilice. Ako ne uspijete doći do rješenja javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 16V - NEMIRAN RAD HLADNOG MOTORA

Datum objave: 24.05.2011 18:38:33
Slika
PITANJE:

Postovani, prvo da pohvalim vasu stranicu i trud koji ulazete da bi svima izasli u susret svojim savjetima.. I ja sam jedan od ne retkih ljubitelja opel vozila kome je potreban savjet..Naime posjedujem opel astru g 1.6 16v 74kw i vec par dana ima sledeci problem prvi prvom jutarnjem paljenu kad je hladno auto,pali bez problema ne prijavljuje nikakvu gresku nista ali dok je hladan motor jako trese karoseriju i nemirno radi pri cemu obrtaji ne variraju nesto drasticno nekih 100-150rpm gore dole sto je za benzinca uobicajeno ali ta vibracija koja se prilikom strata i rada hladnog motora je jako neugodna ali kad se motor zagrije radi savrseno. Napomena auto trosi neznatnu kolicinu ulja 0.2 0.3l na 1000 predjenih Km...Vozio sam ga na dijagnostiku i pri cemu nisam dobio niti neki odogovor sta je u pitanju niti saniranje tog kvara pa bih vas zamoli ako bi ste mogli da mi date neke smjernice na sta da obratim paznju od cega mi potice ta nemiran rad hladnog motora koji se prenosi na karoseriju bukvano vibracije osjetim na volanu..

ODGOVOR:

Nepravilan rad motora dok je hladan ( vibracije, mali broj okretaja ) može se događati radi neispravnih dijelova i sklopova sustava elektronskog ubrizgavanja goriva . Radi toga se moraju ispitati slijedeće komponente : brtvljenej na usisnom kolektoru, aktuator minimuma, senzor temperature motora, TP senzor leptirastog ventila, električne instalacija do upravljačkog računala motora, regulator tlaka goriva, injektori, leptirasti ventil, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh