Danas je: 20.09.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FORD FIESTA - ZAMJENA BRAVICE PALJENJA

Datum objave: 23.05.2011 00:06:29
Slika
PITANJE:

kako zamijenuti mehanicki dio bravice palenja kod forda fijeste 96,benzinac1,25 55kw.hvala

ODGOVOR:

Oslobodite sve što smeta : volan zaštitu oko volana , instrument ploču . Demontirajte još neke dijelove po potrebi koji bi ometali pristup bravici . Odgovarajučim radioničkim alatom obavite demontažu bravice , ista je fiksirana s dva vijka koji obično nemaju nikakav prihvat za ključ jer se glava vijka namjerno polomi prilikom montaže bravice u tvornici ( sigurnosni razlozi ) . Ako uspijete odviti ta dva vijka glavnina posla je gotova . Potrebno je samo ugraditi novu bravicu, spojiti električne vodove i vratiti sve na svoje mjesto .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,4 16V - KADA SE MIJENJA ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 23.05.2011 00:03:07
Slika
PITANJE:

Poštovani Kupio sam Peugeot 307., 1.4.16 V, 2007.godina, sa prijeđenih 120 000km Zanima me sljedeće na koliko se mijenja zupćasti remen i sviječice? Zbog čega bi moglo doći do variranja temperature motora? Tokom vožnje pokazivač temperature varira od 90 do crvenog i onda zapišti i opet padne na 90.

ODGOVOR:

Proizvođač vozila navodi dva kriterija za zamjenu zupčastog remena . Prvi kriterij je normalna eksploatacija i uvjeti kada ga vozi jedan vozač . U ovom slučaju zupčasti remen, natezač, klizač, pumpa za vodu mijenjaju se na 130.000 km ili 10 godina. Drugi kriterij , otežani uvjeti , gradska vožnja , viže vozača , interval izmjene je 80.000 km ili 5 godina . Svećice se mijenjau po potrebi a to je obično jednom godišnje ( ovisi o kilometraži i dotrajalosti svjećica ) ili svakih 15.000 km. Temperature motora može varirati radi neispravnog indikatora temperature, radi termostata, radi nečistoće u hladnjaku, radi neispravne brtve glave motora. Ovo treba što prije ispitati kako ne bi došlo do oštećenja motora radi pregrijavanja .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 i.- UGRADITE PLINSKE AMORTIZERE

Datum objave: 21.05.2011 23:32:04
Slika
PITANJE:

poštovani g.Meić posjedujem WW passata 1995g.karavan 1,8 66kw (međulinija) , tražim prednje uljne amortizere,ali na tržištu se nalaze samo plinski. pošto su zadnji amortizri uljni,koje sam ugradio prije pola godine,zanima me dali se mogu staviti na prednju stranu plinski a stražnji da ostanu uljni. čuo sam da to nije preporučljivo, da se jedna strana auta previše ukruti a druga da ostane plivajuća te da je ugrožena stabilnost auta? imam još jedno pitanje samouk sam majstor pa molim savjet, našao sam amortizer prednji uljni japanskog proizvođača, radi se o tome da je amortizer indentičan sa starim po svemu cak i kada se izvuče teleskop (cijev) iz cilindra iste je dužine razlika je jedino u tome da je cilindar sa gornje strane (gdje izlazi cijev)dulji za 2 cm u odnosu na stari.Dali bi to bio problem ili svaki proizvođac ima odstupanja,po svim katalozima odgovara čak je indentican sa drugim proizvođacima amortizera za taj model passata ali moj je kraci koji se nalazi na autu (orginalan) bar mislim nisam prvi vlasnik.molim odgovor puno hvala

ODGOVOR:

Nemojte praviti probleme tamo gdje nema potrebe. Na Vaše vozilo ugradite nove plinske amortizere a takvi su jeftini i možete ih nabaviti svugdje. Razlika u uljnim i plinskim amortizerima je jedino u radnom mediju ( ulje ili plin ) . Funkcionalno oni imaju isti učinak a to je ublažavanje oscilacija ovjesa .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,1 1996.- LUPKANJE KOD BOBINE

Datum objave: 21.05.2011 23:15:23
Slika
PITANJE:

poštovanje, naime kupio sam od prve vlasnice punta 1.1 s 96 godina sa 100800 km i sve je ok jedino me zabrinjava kad radi u leru čuje se neko lupkanje gdje se nalaze one dvije bobine nalik na tuk tuk kao da lupa po željezu. I kad se stavi ruka na bobine točno se osjeti da lupka na položaju ispod bobina, baš se lijepo osijeti tuk tuk na ruci. Pokušao sam skinuti nosač sa tri šarafa i malo odmaknuo od bregaste al sam nakon toga odustao jer sam primjetio da izlazi dio iz bregaste. Neznam što je to se čuje samo u ler gasu a pri dodavanju gasa i u vožnji se ne čuje. Molim vas za pomoć vjerovatno ste imali takav slučaj, Puno hvala i ŽIVJELI !

ODGOVOR:

Točan odgovor mogu dati nakon kratkotrajnog pregleda vozila . Sada mogu navesti kao uzroke : aksijalna zračnost bregaste osovine, podizač ventila, oštećen dosjed na bregastoj osovini . Nake složenije slučajeve ne bih navodio jer su oni rijetka pojava.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA B 2,5 TD PROBLEM S TEMPERATUROM

Datum objave: 21.05.2011 22:55:41
Slika
PITANJE:

ovako radi se o omegi B 2.5td,96kw(bmw motor)kvaka je sto pri većim brzinama od 110km/h i nadalje pokazuje temperaturu oko 99 c,jednostavno me strah da auto ne prokuha iako je antfrifiz u hladnjaku..... obišao sam već par servisa,nadavao se para a nitko ne moze riješiti kvar! prvo je mjenjano termostart, vodena pumpa, pa hladnjak, pa senzor na motoru za mjerenje pa probao zamijeniti sat ne znam više sta da radim pri brzini od 80kmh temp. padne na 90 stupnjeva i sve je normalno dalje...iznad te brzine,kad počinje opterečivanje motora temp. počinje opet rasti... zanima me dali je tko imao takvi slućaj i dali je uspijo rijesiti? unaprijed hvala! lijep pozdrav

ODGOVOR:

Najprije treba ustanoviti da li je prikaz temperature ispravan . Ako je prikaz temperature ispravan tada treba otkriti radi čega dolazi do povećanaj temperature u motoru. Mogući uzroci su svi dijelovi sustava hlađenja , brtva glave motora, strujanje zraka kroz kondenzator klime ( ako vozilo ima klimu ) prema hladnjaku. Drugi uzrok kojega ne traba zanemariti je temperatura ulja u motoru. Vaše vozilo ima i hladnjak za ulje . U samom motoru postoje mlaznice za ulje kroz koje ulje pod tlakom hladi klipove . Neke treće mogućnosti ne bih spominjao a odnose se na položaj hladnjaka, veličinu hladnjaka i izmjenu topline kroz hladnjak.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - ČIŠČENJE MOTORA IZNUTRA

Datum objave: 21.05.2011 22:50:12
Slika
PITANJE:

Postovani majstore, Zahvalan sam Vama na predhodnom odgovoru,ali opet su mi neke stvari nejasne.,ustvari neznam KOJIM SREDSTVOM oprati motor iznutra (postupak?)i moze li 5-40w ulje poslije 10-40w? Molim Vas koja su bolja ulja iz 5-40w ili je stvar slobodnog izbora,a i kada je motor u pitanju nebih da stedim na cijeni ulja!!! HVALA NA IZDVOJENOM VREMENU I SAVJETIMA! Zelim svako dobro!

ODGOVOR:

Najbolji način čišćenja motora iznutra je kada se demontira karter i poklopac ventila jer na njima ima najviše nečistoće. Bez otvaranja motora može se koristiti aditiv koji se stavi u motorno ulje prije nego se ispusti ulje. Nakon toga treba ostaviti da motor radi 30 min . Kada se ulje ispusti potrebno je zamijeniti filter ulja . Možete staviti sintetičko ulje u motor 5W-40 i ono je kvalitetnije od polusintetičkog. Nečistoće u motoru se skupljaju kada se neredovito ili nakon dugo vremena mijenja ulje u motoru.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 HDI -TLAK ULJA JE PRENIZAK ?

Datum objave: 21.05.2011 22:41:54
Slika
PITANJE:

poštovanje imam problem sa peugeot 307 1,6 hdi 2006g,kad je motor hladan poslje paljena pojavi mi se na ekranu engine oil preasure to low (NEŠTO TAKO).I kako provjeriti imali FAP. UNAPRIJED HVALA!DF

ODGOVOR:

Navedeni natpis znači da je tlak ulja prenizak . To može biti točno ali i ne mora. Ako je informacija točna tada treba hitno otkloniti uzrok a mogući uzroci su : neodgovarajuće ulje ( pregusto ), filter za ulje , nečistoća u karteru, pumpa za ulje .  Ako je informacija netočna uzrok je indikator tlaka ulja ili električna instalacja od motora do instrument ploče. U oba slučaja potrebno je najprije  i što prije izmjeriti tlak ulja . Ako je tlak ulja dobar kvar je minimalan jer se odnosi na lažni prikaz tlaka ulja u motoru.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 E - NEKAKO ČUDNO RADI

Datum objave: 21.05.2011 22:46:24
Slika
PITANJE:

Imam u stvari dva pitnaja prvo pitanje kad upalim auto ona kazaljka od 0-3 pritisak ulja mi bude na 0 i auto mi nekak čudno radi ko da se čuju hidropodizači i nakon recimo 20 do 30 sekundi mi se popne na 3 i auto puno bolje radi normalnije zašto to i kako to poravit i drugo pitanje mjenjo mi je jedan majstor pločice na svim kotačima neke ferodo ak se dobro sjećam i sad kad se vozim i kad kočim čuje mi se jako kao ABS onak čudan zvuk i udara majstor ga je već ozračivo par puta i kaže da bi trebao mjenjat ABS glavu dali je to moguće inače bio sam na tehničkom auto dobro koči sam što kad stisneš papuču kočnice nešto udara jače i cvili i kad pustiš kočnicu još se čuje nekih 15 - 20 sec zašto to jel je to do te glave ABS-a e da radi se o autu MERCEDES 190E iz 1988 godine 2.0 benzinac i da kaže mi majstor kad mi se ugrije auto da mi mora kazaljka ta od ulja bit između 2 i 3 da je to normalno nesmije da padne ispod 2 onda nevalja pumpa ulja

ODGOVOR:

Niski tlak ulja je direktni uzrok radi kojega motor ima promijenjeni zvuk jer tada motor nema podmazivanja. Neispravno može biti : filter ulja nečistoća u karteru, pregusto ulje, djelomično začepljeni uljni kanali, pumpa za ulje. Disk pločice uglavnom nisu uzrok radi kojega se aktivira sustav ABS kao što ste naveli. Mogući uzroci su : senzor ABS-a na pojedinom kotaču, električna instalacija, hidroagregat ABS-a, računalo ABS-a. Točan odgovor se uvijek može dati nakon dijagnostike sustava ABS.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS - MJENJAČ ISPADA IZ BRZINE

Datum objave: 21.05.2011 19:05:53
Slika
PITANJE:

Dobar dan. Imam problem sa vozilom Ford fokus 2000 g. diesel. Prilikom ubacivanja u prvu brzinu ,rucica mjenjaca sama iskoci iz brzine. to se ne desava cesto , vec povremeno. Molio bih vas da mi date odgovor na pitanje , sta bi to moglo biti.

ODGOVOR:

Kada mjenjač ispada iz brzine najprije treba provjeriti mehanizam za šaltanje brzina koji je izvan mjenjača . Na navedenom mehanizmu može postojati malo istrošenje i slobodan hod i to ponekad može biti razlog. Drugi uzrok treba tražiti u samom mjenjaču a najčešće se radi o istrošenju na ležajevima mjenjača ili na vilici za šaltanje prve brzine. Za otkloniti ovaj kvar potrebno je demontirarti i rastaviti mjenjač .

na vrh Povratak na vrh

LANCIA LYBRA 2,4 JTD -.JAKO DIMI

Datum objave: 21.05.2011 19:09:34
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Lanciu Lybru SW 2.4 jtd 2004 godina. Sa automobilom sa već 3 godine izuzetno zadovoljan, ali me jako smeta gusti crni dim koji automobil baca na auspuhu. Automobil ima 150 KS i odlično "vuče" potrošnja goriva u gradu je ispod 8 l/100 km, a na otvorenoj cesti 6 litara. U automobil ne točim niti kap ulja od izmjene do izmjene( svakih 10000 km Mobile 10-40)jer ne troši ulje, ali dimi.

ODGOVOR:

Crni dim koji primjetite na ispušnom sustavu znak je nepotpunog izgaranaj goriva . Uzroci te pojave mogu biti brojni i to od najjednostavnijih do vrlo složenih . Ovom priliko ću ih tim redoslijedom i nabrojiti a to su ; filter zraka, nečisti usisni kolektor, EGR ventil, mjerač protoka zraka, dize, senzor tlaka turbine, bypass ventil turbine, regulacioni ventil turbine, WasteGate ventil, senzor apsolutnog tlaka zraka u usisnom kolektoru, senzor temperature zraka u usisnom kolektoru, senzor temperature motora, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, senzor pedale gasa, ispušni sustav ( nakupljene čestice čađe ), VT pumpa, ECU centrala.  Kao što vidite ima toga dosta za ispitati . Precizniji odgovor  mogu dati  nakon neposrednog uvida i ispitivanja na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,8 i. 1996 - LUPKANJE TOKOM VOŽNJE

Datum objave: 21.05.2011 19:03:29
Slika
PITANJE:

Poštovani imam seat ibizu 96,godište 1.8 benzin imam problem tokom vožnje se čuje lupkanje kao kada ode kugla na vilici međutim prošao je tehnički sve je uredu zamijenio sam kugle i opet dali može biti stvar amortizera jer imaju dosta kilometara ili je stvar u križu poluosovine? hvala

ODGOVOR:

Lupkanje koje čujete ( naročito po neravnoj cesti ) najčešće nastaje na vertikalnim sponama prednjeg ovjesa , na blokovima balans štange, na sponama volana. Pregledajte navedeno.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADET 1,6 i- ŽUTA LAMPICA SA SLIKOM MOTORA

Datum objave: 21.05.2011 18:59:19
Slika
PITANJE:

postovani, obracam vam se sa jednim pitanjem koji je vezan za moj automobil. naime, posjedujem opel kadett 1,6 (mislim da je c16nz motor ) ima ugradjen lovato plinski sistem. problem je slijedeci kada se auto vozi na plinu sve je u redu,vuce odlicno,radi mirno sve je u najboljem redu,nakon nekog vremena upali se zuta lampica koja ima sliku motora sa munjom. majstor u sevisu mije rekao da je to normalno zbog plina. najveci problem nastaje kada nestane plina i moram odredjnu kilometrazu da predjem na benzinu.auto pocinje da trokira,trza lupa motor ali samo u intervalu izmedju 2,300 i 3,000 obrtaja.i opet se upali ta zuta lampica. od radova koje sam ja izveo bilo je pranje rezerorvara i ciscenje karburatora. niko od majstora u gradu ne zna sta se desava samojim automobilom.molim vas da mi pomognete da ga rjesim. hvala unapred

ODGOVOR:

Na Vašem voziu svakao treba napraviti kontrolu mehaničkog sustava motora , kontrolu sustava za dobavu goriva ( SPI ) , kontrolu sustava za stvaranje iskre na svjećicama. Bez kvalitetnog pregleda i ispitivanja pojedinih dijelova teško ćete doći do spoznaje o greškama. Ako će Vam biti od koristi nabrijiti ću što sve treba ispitati a to su slijedeći dijelovi :  brtva usisne grane, ispravnost bregaste osovine, tlak goriva, filteri, čistoća rezervoara, injektor, senzor temperature motora, senzor tlaka u usisnoj grani, potenciometar leptirastog ventila, lambda sonda, elektronika paljenja. električna instalacija  od motora do upravljačkog računala motora.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA 1,3 i - TEMPERATURA SKAČE

Datum objave: 20.05.2011 22:09:42
Slika
PITANJE:

Bok, ovako imam Škodu Feliciju 1,3 lx 1996 godište. Kad se vozim temperatura je nekih 70 stupnjeva a trebala bi biti 90c. Danas sam se isto tako vozio i temp je skočila preko 100 stupnjeva...ventilator se nije upalio. zašto ne postiže radnu temperaturu i temperatura odjednom poraste

ODGOVOR:

Prikaz temperature koju možete pratiti na instrument ploči može biti lažan a isto tako može biti i realan. U ovom slučaju i prema Vašem opisu može biti i jedno i drugo. Kako prepoznati uzrok .  Ako je sustav hlađenja ispravan , dok vozilo radi na mjestu u jednom momentu mora se upaliti ventilator na hladnjaku . Ako se ventilator periodički pali i nakon nekog vremena gasi i opet pali i ako iz ekspanzione posude ne izlazi rashladna tekućina to znači da je rashladni sustav ispravan . Neispravan je tada senzor za temperaturu na motoru . Ako se ventilator na hladnjaku ne pali , neispravno može biti : termostat, hladnjak, pumpa za vodu, motor ventilatora, termoprekidač, brtva glave motora. Ako Vam je ovaj test jako zahtijevan navratite do nas . Mi ćemo Vam besplatno ispitati stanje motora i predložiti rješenje

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - VIBRACIJE NA LERU

Datum objave: 21.05.2011 08:52:04
Slika
PITANJE:

Opel vectra TDI 2001.god. Postovani, Imam pitanje za vas i molio bih strucan odgovor. Kada mi auto radi na leru tom prilikom ima vibraciju kao da je neki nosac morora popustio, a neki majstori tvrde da su nosaci u dobrom stanju? Da li postoji mogucnost da su nosaci motora uljani? Hvala unapred. Srdacan pozdrav.

ODGOVOR:

Vibracije motora koje ste primjetili mogu nastati radi nosača motora, radi lošeg rada motora na leru, radi diza, radi razlike u kompresiji, radi ispušnog sustava. Osnovni zadatak Vašeg servisera je da neposredno na vozilu ispitujući, kontrolirajući promatrajući utvrdi što je uzrok i kako otkloniti kvar. Nosači motora mogu biti hidraulični a isto tako i obični ali to nije bitno. Bitno je samo da li su nosači motora ispravni ili nisu.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 EFi - DIŽE SE NIVO ULJA

Datum objave: 21.05.2011 08:50:47
Slika
PITANJE:

Poštovanje,živim nadomak Novog Sada,ali rado pratim vaš sajt pa sam odlučio da i ja zatražim savet od vas. Posedujem Ford escort 1.6 EFI iz 1991 gidine.Na autu sa menjao karike ali se nakon godinu dana pojavio problem,auto mi diže nivo ulja,lokalni majstori kažu da mi meša gorivo i ulje,što sam i sam osetio po mirisu ulja.Jedan majstor mi je isključio automatski saug kao i senzor temperature usisnog vazduha,sada tako vozim i nivo ulja se nediže mada mi auto i dalje dosta troši.Zanima me odakle gorivo u ulju s obzirom da sam menjao karike kao i kakve veze ima ovo što mi je isključeno? unapred zahvalan.

ODGOVOR:

Sve što ste nabrojili nije nikakvo rješenje a vozilo je tehnički neispravno. Uz sve to trošite i puno novaca za benzin.  Gorivo i motorno ulje se mogu miješati radi velike količine goriva kojea ulazi u cilindre . Dio goriva ne može izgoriti nego u tekućem stanju prolaze pokraj klipnih prstenova i ulaze u karter gdje se miješa s motornim uljem. Što je uzrok ???  Uzroci su predugačko vrijeme otvorenosti injektora i ili potpuno neispravni injektori. Što treba napraviti ???  Naravno da najprije treba obaviti stručni pregled i dijagnostiku  motora . To znači ispitati sve komponente sustava elektronskog ubrizgavanja goriva EFI , ispitati sve dijelove sustava paljenja, ispitati mehaničko stanje motora . Za ovo trebate  potražiti stručnu pomoć servisa ili osobe koja zna i može odraditi sve što treba na Vašem vozilu.

na vrh Povratak na vrh

HONDA CIVIC 1,6 i- NE ŽELI PREBACITI NA PLIN

Datum objave: 20.05.2011 22:06:13
Slika
PITANJE:

bok.vozim hondu civica 2004 1.6 110ks. auto ima ugrađeni plin prins te kad je sunčeno vrijeme i vruče automobil jednostavno ne želi prebaciti na plin. u ovlaštenom servisu su mi rekli da to ima veze s plinom a ovi u zaduženi za plin da je za to zadužena honda servis. več sam čuo različita nagađanja ali nikakav konkretan odgovor. problema nema kad je kišovit dan i u zimsko razdoblje. jedan privatni mehaničar mi reko da je da mora bit riješenje al ču onda izgubit garanciju na hondu. e sad dal je to pametna odluka da potražim privatnog mehaničara?

ODGOVOR:

Na plinskom sustavu PRINS najprije trebate obaviti dijagnostiku kod ovlaštenog servisa za PRINS jer isti ima bazu podataka i informatičko dijagnostički sustav. Nakon dijagnostike PRINS plinskog sustava sigurno će se otkriti uzrok a nakon toga i otkloniti greška/greške. Ovlašteni HONDA servis ni po čemu neće znati da ste bili u drugom servisu . Zato sigurno nećete izgubiti garanciju. Mogući uzroci su : senzor temperature rashladne tekućine na isparivaču, senzor tlaka plina , plinski ventil u isparivaču, emulator, podešenost plinskog sustava, senzor RPM . Nakon dijagnostike plinskog sustava može se doći do spoznaje što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

BMW E30 1,8 i. 1985.- VRIJEME UBRIZGAVANJA GORIVA

Datum objave: 20.05.2011 21:55:33
Slika
PITANJE:

Vrijeme BMV E30 1,8i 77kw 1985g. Molio bih za pomoč oko ubrizgavanja goriva. Koji od uređaja daju informaciju o količini goriva i dali to vozilo može upaliti ako je on neispravan jer dao sam dizne na čiščenje i one su uredu iz kompjutera dobivam signal za ubrizgavanje ali dizne neče pustiti gorivo pritisak pumpe je 2,4 bara regulirani kada dovedem minus pol na dizne direktno one otvore tako da neznam šta se dešava dali je signal prekratak zbog kvara na nekom od senzora ili mogu sumljati u kompjuter makar sam bio odnesao kompjuter na servis i čovjek mi je rekao da je on ispravan i daje impulse no neznam zašto su možda slabi ili kratki sumnjam na senzor protoka zraka ali znam da kod drugih vozila njega odspojiš a vozilo dalje pali. Več mjesec dana rješavam taj problem i neznam više što napraviti čak je majstor bio donesao osciloskop i mjerio impuls na inekcijama ali one neče otvoriti osim kad minus inekcija direktno spajam na masu.Dali možda znate i kakav bi impuls na inekcije trebao biti kada se vozilo pali. Unaprijed puno Hvala več ste mi jednom prilikom pomogli u vezi honde civic gdje sam brusio na 3.specijalu nitrirao radilicu i auto več ima 30000km i radi savršeno.

ODGOVOR:

Vrijema ubrizgavanja goriva je vrlo značajni faktor u radu motora . O tome ovisi snaga motora, trajnost motora, eko-test ispušnih plinova. kada je motor zagrijan i kada radi i leru vrijeme ubrizgavanja ( otvorenost injektora je od 1,5 do 3,0 msec . U fazi vožnje to vrijeme se može povećavati i do 40 msec. Upravljačko računalo motora upravlja injektorima ( vremenom ubrizgavanja )  a to vrijeme računa na osnovu podataka koje dobiva od pojedinih senzora i davača na motoru . A to su slijedeći dijelovi sustava : ECT senzor za temperaturu motora, IAT senzor za temperaturu usisanog zraka, MAP senzor za tlak zraka u usisnom kolektoru, TP senzor položaja leptirastog ventila, potenciometar gasa, mjerač mase zraka VAF, lambda sonda . Na vašem vozilu treba ispitati sve što sam naveo a uz to još i tlak goriva te količinu goriva na pojedinim injektorima. Sve to se može raditi uz pretpostavku da je mehaničko stanje motora ispravno ( faza, kompresija, podešenost ventila, zabrtvljenost usisnog kolektora ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 i.- LAMBDA SONDA

Datum objave: 20.05.2011 21:51:02
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam pitanje u vezi Opel Astre cllasic 1.4, 2006.g. Prema indikaciji lampice za ispušne plinove (žuta u obliku motora) na kontrolnoj tabli i preporuci mehaničara bilo bi potrebno zamijeniti lambda sondu. Zanima me koliko dugo je preporučljivo voziti bez zamjene lambda sonde i može li to imati nekih posljedica? Zahvaljujem na odgovoru, srdačan pozdrav!

ODGOVOR:

Za Vas je važno da znate da je lambda sonda ustvari fina regulacija goriva. Kada je lambda sonda izvan funkcije potrošnja goriva može biti neznatno veća ili značajno veća. Kada je potrošnja goriva neznatno veća tada nema velike štete za motor i katalizator. Ako je potrošnja goriva značajno povećana tada su posljedice : oštećenje katalizatora, ispiranje cilindara ( velika količina goriva ulazi u motor ), smanjena snaga motora, ekonomski gubitak kroz povećanu potrošnju goriva i oštećenje katalizatora.

na vrh Povratak na vrh

BMW 316 - BRIZGALJKE ILI ...?

Datum objave: 20.05.2011 21:47:36
Slika
PITANJE:

Za početak sve pohvale i svaka vam čast za ovu stranicu i za to što ste pomogli ljudima rješiti svakakve pa čak i neke meni začuđujuće probleme na autima.. nadam se da možete i mene savjetovat.. naime, posjedujem BMW E30 316 kojem je motor krepao, pa sam za jeftine novce nabavio 1.8 koji ima injection.. motor radi super na leru,i pali normalno, no kada upalim motor čuje se štektanje.. po mojoj procjeni bi to bile brizgaljke goriva jer zvuk potječe od njih.. pa je moje pitanje, dali se brizgaljke mogu tako čuti,dali to utječe na potrošnju goriva,i dali je vrijeme za promjenu brizgaljki ?? hvala unaprijed.. lijepi pozdrav..

ODGOVOR:

Zvuk koji spominjete i koji ste opisali ( štektanje ) nikako ne mogu vjerodostojno opisati detalje gdje taj zvuk nastaje i zašto. Točan odgovor bih mogao dati kada bih pregledao motor vašega vozila. U vezi toga moram naglasiti da je zvuk rada injektora vrlo malog intenzitetć i gotovo se ne čuje. Drugo što je važno reči je da neispravni injektori jako utjeću na potrošnju goriva, rad motora i eko test ispušnih plinova. U većini slučajeva injektori se mogu uspješno čistiti , nakon čišćenja se postižu dobri rezultati nakon kojih injektori opet dobro rade. Na kraju bih radi Vaše informacije još rekao da postoji i drugi niz faktora koji mogu utjecati na potrošnju goriva, ispravan rad motora i stanje ispušnih plinova.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. - NE ČUJE SE ZVUK ŽMIGAVCA

Datum objave: 20.05.2011 21:41:45
Slika
PITANJE:

Imam VW Polo 1.4 benz 2003 g. Zamolio bih Vas da mi odgovorite na sljedeci problem. Naime prilikom aktiviranja zmigavca ne cuje se karakteristican zvuk (cik-cak). Zmigavci rade sasvim normalno, na kontrolnoj tabli svjetlucaju ali nema zvuka. Ovo se desava i kad upalim sva 4 zmigavca. Također nisam primjetio ni bilo kakav drugi zvuk upozorenja da radi poput onog Beep ili slicno, ukoliko npr se pokaze lampica od goriva itd. Hvala na pomoci, pozdrav iz Sarajeva!

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu neispravan je akustični dio koji daje zvuk kada rade žmigavci . Isti se nalazi na instrument ploči i može se zamijeniti. Za to je potrebno demontirati instrument ploču .

na vrh Povratak na vrh