Danas je: 05.03.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT SENIC 1,9 DCI - OZNAKA ULJA

Datum objave: 01.06.2011 18:51:41
Slika
PITANJE:

pozrav g.meiću ja redovno posječujem vašu stranicu i izvukao niz korisnih savjeta.mene zanima da mi točno kažete koje je ulje za renault senic1.9dci2003g.najbolje sa svim oznakama ikarateristikama tog ulja,te koliko košta litra takvog ulja.oko sebe čujem svašta pa tako i od svog majstora.drugo me zanima dali ima razlike između valvolina5w40 koje točim kod svog majstora za litru110kn a u trgovini litra istog košta66kn.hvala i lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Odgovarajuće ulje za motor Vašega vozila može biti sintetičko ili polusintetičko . Oznaka ulja je API / ACEA : CF/B2,B4  . Ulje koje sada koristite je odgovarajuće a isto tako to može biti 10W-40. Važnije je da ulje i filter ulja mijenjate na vrijeme , svakih 15.000 km ili barem jednom godišnje.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DCI - DIMI I TROŠI ULJE

Datum objave: 01.06.2011 18:43:06
Slika
PITANJE:

Dobra stvar ovaj sajt, ,,visio' sam po forumima sigurno 100h i sve neke gluposti. Vlasnik sam Scenica 1.9dci 2002god. I u zadnje vrijeme mi dimi plavi dim ili bijeli i trosi mi ulje nenormalno, na usisnoj cijevi curi ulje kao i oko egr ventila. Kod majstora sam otisao i on mi je rekao da treba Turbinu poslati na reparaciju. Sta vi mislite o tome, oce li to rijesiti problem, auto ide kao ,,zmaj' jedino pri przini od 120km upali se lampica od grijaca, i ponekad uzbrdo. auto ne izgubi snagu, posle gasenja i paljenja auta nestane lampica. Odg mi na ova 2 pitanja. Hvala unaprijed. Pozdrav!

ODGOVOR:

Plavi dim koji vidite je motorno ulje koje ulazi u cilindre , tamo izgara i s ispušnim plinovima izlazi iz motora. Ulje u cilindar može doći na tri načina i to : kroz vodilice ventila, kroz odušak za ulje iz kartera, kroz turbinu. Svaki bolji automehaničar će nakon pregleda Vašega vozila znati na koji način Vaš motor troši ulje a isto tako će znati predložiti rješenje. Lampica od grijača se pali kada postoji greška u radu motora ili u sustavu za dobavu goriva. U ovom slučaju uzrok može biti i mehaničko istrošenje motora ( velika potrošnja ulja ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - ZAMJENA RADIJATORA GRIJAČA

Datum objave: 01.06.2011 18:40:27
Slika
PITANJE:

Kupio sam lagunu 1.8rt 95g.na kojoj pusta radiator grijanja,zanima me kuda ga izvuci van i sta sve treba rastaviti,aKO je komplicirano necu se u to upustati u tom slucaju koliko kosta izmjena?

ODGOVOR:

Zamjena radijatora grijača je vrlo složen postupak i za to treba rastaviti kompletnu centralnu konzolu . Posao može potrajati dva dana.

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 530D - SPORO REAGIRA

Datum objave: 01.06.2011 12:29:05
Slika
PITANJE:

Posjedujem bmw e39 530d 2002 godina,turbina mijenjana prije godinu dana,katalizatori izvađeni jer su bili previše začepljeni,a problem je sljedeći:pri naglom gasu iz mjesta auto sporo reagira od 2500 okretaja i onda normalno povuče nakon čega izbaci dosta crnog dima...Kao da ga nešto guši i kad izbaci taj dim onda dobro povuče sve do krajnje brzine...

ODGOVOR:

Crni dim je znak nepotpunog izgaranja goriva ( previše goriva premalo zraka ) . Najčešći uzroci su : tlačne cijevi turbine, intercooler, sustav za regulaciju tlaka turbine, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor tlaka turbine, senzor tlaka goriva, mjerač mase zraka, dize, mehaničko stanje motora, upravljačka elektronika motora. Ispitajte sve što sam naveo.

na vrh Povratak na vrh

CHRYSLER 2,0 i. - TROM RAD MOTORA

Datum objave: 31.05.2011 18:47:57
Slika
PITANJE:

Gospodine Meić molio bih Vas da mi pomognete da riješim ovaj svoj problem. Naime imam PT cruiser 2001 god. (crysler) 2.0 benzin 104 kw (170.000 km) i problem je u tome kada dodam gas, recimo u slučaju male brzine vozila u velikom prenosu (znači otprilike broj okretaja motora je ispod 2000 o/min) motor počne da trokira dok ne dođe do te granice cca 2000 obrata i onda "prima gas" normalno. Inače mi rad motora izgleda pomalo tromo i inertno ali i ne očekujem od PT-a da bude formula. -Sviječice su nove -Nebitno je da li je motor hladan ili zagrijan isto se ponaša -Zamjenjen je zupčasti remen prije 30.000 km. -Očićen je detaljno leptirasti zračni zasun -Kompjuter ne pokazuje nikakvu grešku Nadam se da ćete mi odgovoriti jer Vaš savjet jako cijenim. Srdačan pozdrav Frljak Nedim Kakanj BiH

ODGOVOR:

Sve što ste opisali zahtijeva da se napravi pojedinačno ispitivanje

i dijagnostika motora. Na opisano stanje može utjecati sustav paljenja ( probijanje visokog napona )  i loša iskra na svjećicama . Drugi uzrok je sustav elektronskog ubrizgavanja goriva. Tu su moguće neispravnosti  slijedeće : filteri, nečisti injektori, tlak goriva, mjerač mase zraka, senzor položaja TP ventila, ECT senzor, MAP senzor, senzor temperature usisanog zraka, lambda sonda, propuštanje na usisnom kolektoru, električn ainstalacija od motora do ECU centrale, EVAP ventil rezervoara . Siguran sam da nakon stručnog pregleda možete znati što je sve neispravno kao i cijenu popravka.

 

 

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,7 TD - PUCAJU VISOKOTLAČNE CIJEVI

Datum objave: 31.05.2011 18:39:36
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, molim vas za savjet. Posjedujem opel astru G 1.7 TD 1999 godina, opelov motor 68 KS. Auto je prešlo 200000. Sa 180000 otišla je bosch pumpa koju sam zamjenio starijom pumpom koja je sa sajlom za razliku od prve elektronske. Od tada se javlja problem i pucaju dovodne cijevi sa šprica na bosch pumpu. Nedavno je napravljen veći servis, promjenjena je glava, gumice, ventili, brtve usisa i ispuha... Ali i dalje se dešava ista stvar. Isto tako prilikom kočenja auto dosta trese i kad je u većoj brzini pri manjim okretajima i kad želiš ubrzat pritiskom papučice gasa auto zatrza. Hvala unaprijed za savjet.

ODGOVOR:

Visokotlačne cijevi od pumpe do diza mogu pucati radi vibracija koje se stvaraju radi hidrauličnog opterećenja i visokih tlakova. Spomenute cijevi moraju biti međusono povezane s odgovarajućim obujmicama jer se tako smanjuju vibracije. Drugi uzrok je preveliki tlak kojega stvara visokotlačna pumpa. Vibracije prilikom kočenja uglavnom nastaju radi dotrajalih diskova, pločica, kočnim kliješta, glavčina, ovjesa, guma ili naplataka. Uzrok se može relativno brzo otkriti.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,2 16V - GUME NIKAKO DA ZAŠKRIPE

Datum objave: 31.05.2011 18:36:03
Slika
PITANJE:

Poštovani! kupio sam nedavno Opel Omegu 2,2 16v 2001.g motor z22xe. Na probnoj vožnji po Zagrebu nisam ništa primjetio ali na autoputu prema Karlovcu sam primjetio da auto u petoj brzini uopće ne vuče. Ako u četvrtoj brzini vozim 160km/h pa prebacim u petu i pritisnem gas do poda auto ide i dalje 160km/h, isto je i na 180km/h. Auto normalno pali hladan i topal,ne dimi na auspuh niti na odušak ne troši ulje,prima gas do 7000okr.ali slabo vuče,gume nikako da zaškripe. Inače auto navodno ima 113tkm.a zubčasti remen mjenjan na 100tkm. što bi volio da vi provjerite.Zanima me u čemu bi mogao biti problem te koliko bi otprilike koštala vaša dijagnostika sa provjerom remena i treba li se prije naručiti. Unaprijed hvala na odgovoru Unaprijed vam se zahvaljujem

ODGOVOR:

Ako je ispravna spojka i ako ista ne proklizava tada uzrok treba tražiti u mehaničkom stanju motora ili u sustavu za dobavu goriva te sustavu paljenja. Brzu kompjutorsku dijagnostiku mogu uvijek napraviti i ona nije skupa . Međutim kada se radi ozbiljna dijagnostika kod koje se radi pojedinačno ispitivanje komponenata tada to traje 24 sata. Nakon toga sigurno znam što je neispravno , mogu predložiti rješenje i navesti cijenu popravka. To sve možemo napraviti i na Vašemu vozilu . Javite se opet po potrebi, najbolje telefonom.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V TDI - RAZVODNI MEHANIZAM JE CJELINA

Datum objave: 31.05.2011 18:32:19
Slika
PITANJE:

Poštovani, Za moj Golf 5 TDI 1.9 model 2007. u kompjuteru piše da se Ozubljeni remen mijenja na 150.000km ili 4 godine. a zatezač na 300.000km. u servisu kažu da se sve mijenja u paketu pa mi nije jasno, zašto bi minja nešto što tvornica nije propisala a ja napravim samo 10.000km. na godinu. S poštovanjem, Stojan

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu razvodni mehanizam se sastoji od zupčastog remena , natezača zupčastog remena, prednjeg klizača, zadnjeg klizača, gornjeg klizača, pumpe za vodu . Sve skupa je jedna cijelina i logično je da se sve navedeno mijenja na 150.000 km a po potrebi i prije. Vi kao vlasnik vozila želite da to sigurno funkcionira . Isto tako Vas ne može nitko natjerati da nešto mijenjta ako to ne želite. Napravite ono što mislite da je najbolje za Vas a ne ono što Vas netko nagovara .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 HDI - ENGINE IMMOBILISER FAULT

Datum objave: 31.05.2011 18:29:42
Slika
PITANJE:

Imam pezo 406 hdi i jednom prilikom mi je pisalo na kompjuteru "engine immobiliser fault". Zanima me sta to znaci??? Hvala....

ODGOVOR:

Navedeni natpis znači da postoji greška u sustavu za blokadu paljenja motora . Sustav se sastoji od transpondera u ključu, od elektromagnetske antene na kontakt bravi, od imobilajzera . Ako se natpis više ne pali nema razloga za brigu.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,4 12V - PREGLEDATI VOZILO PRIJE KUPNJE

Datum objave: 31.05.2011 18:19:47
Slika
PITANJE:

Poštovani gos.Meić,prvo hvala na odgovoru od neki dan. Super ste čovjek i takvih se malo nađe u današnje vrijeme da nekome nesebično pomažete!! Odlučila sam kupiti FIAT BRAVA 1,4 12V 1996 GOD.pa me interesira dali znate koliko bih on ako je ok mogao trošiti gradske vožnje a koliko na otvorenom? HVALA I POZDRAV. Marijana

ODGOVOR:

Ako je motor u dobrom stanju , ako je ispravan sustav ubrizgavanja i paljenja , ako ni jedna kočnica ne blokira ako su gume ispravno napumpane , ne bih dalje . Ipak moram spomenuti i način vožnje . Potrošnja u gardu može biti od 8 do 9 l/100 . na otvorenom je  oko 6,8 l/100 uz pažljivu vožnju. Nakon što pregledate vozilo prije kupnje , važno je obaviti servis vozila nakon toga.Uskoro krećemo sa akcijom "PREGLED VOZILA PRIJE KUPNJE"

 

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,3 CDTI - NEZADOVOLJSTVO ODGOVOROM

Datum objave: 31.05.2011 18:14:38
Slika
PITANJE:

Opel corsa 1,3 cdti - svijetli žuta lampica nisam u potpunosti zadovoljan vašim odgovorom jer mi niste odgovorili zašto se lampica pali tijekom toplog vremena ( iznad 12 stupnjeva) a nikad se ne pali tijekom zimskih mjeseci tj. kad je temperatura niža od 12 stupnjeva ( prema pokazivaču vanjske temperature u vozilu) Unaprijed se zahvaljujem na vašem odgovoru,

ODGOVOR:

Ne mogu utjecati na to da li ste zadovoljni mojim odgovorom ili niste . Sigurno možete dobiti bolji odgovor u Vašem ovlaštenom servisu nakon što gospoda pregledaju Vaše vozilo.  Činjenica jest da svoje odgovore pokušavam dati na  osnovu subjektivnih opisa vlasnika vozila . Pravi odgovor je moguć nakon neposrednog uvida i ispitaivanja na vozilu . Sama dijagnostika je najsloženij dio posla a obavlja se : mjerenjem, očitavanjem , ispitivanjem, predviđanjem, slušanjem, gledanjem, opipom, imaginacijom . A sve to u cilju jednoznačnog definiranja i otkrivanja pojedinih grešaka, povremenih anomalija i povremenih pojava .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,2 HDI - PUMPA ZA GORIVO

Datum objave: 31.05.2011 18:04:04
Slika
PITANJE:

postovani gospodine unaprijed zahvaljujem,ako nadjete vremena da mi odgovorite.imam citroen c5,2001godina,2,2hdi,preso 160000km.imam dva problema.prvi je vezan za pumpu za gorivo ispod zadnjeg sjedala.naime negdje pusta,pa kad je auto parkiran na nizbrdici preko noci,u visini zadnjih vrata ispod auta uvijek ostaje mrlja od goriva.kad je parkiran na ravnom ili na uzbrdici nema mrlje.bio sam kod mehanicara amatera i rekao je da pusta na dihtungu na pumpi i on je to zamijenio,ali sve je ostalo isto i dalje pusta gorivo.drugi problem je izgleda sa hidroactivom.naime i na malim neravninama na cesti cuje se zvuk kao udar metala o metal u visini zadnjih kotaca posebno desnog.kontrolirao sam ulje u rezervoaru za hidroactv i ne gubi ga,stalno je na istom nivou.lijepi pozdrav.pero tunjic.

ODGOVOR:

Problem sa pumpom za gorivo se može riješiti ali ne kod amatera nego u svakom boljem servisu . Uzrok može biti sama brtva, matica koja fiksira pumpu ili oštećenje dosjeda. Uzroci radi kojih čujete udarce ovjesa su najčešće : hidraulička kugla ovjesa , amortizer, hvatište amortizera .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 1,9 TD - OSTAO U DRUGOJ BRZINI

Datum objave: 31.05.2011 17:58:11
Slika
PITANJE:

Imam peugeot iz 1998 godine 1.9 TD .. U zadnja dva dana mi je kvačilo povremeno proklizavalo a baš danas kad sam se vraća kući iz trgovine je proklizalo i ja sam pribacija malo nasilu u drugu brzinu iz treće i tako je ostalo .. Ugasija sam ga u brzini jer sam morao. Kad peha mjenjač je ostao u drugoj brzini sa velikim luftom i ne može se vratiti kad je automobil ugašen u ler niti ni u jednu drugu brzinu. Zanima me dali je to veliki kvar na mjenjaču ili je u pitanju sajla koju moram popraviti po dogovoru sa mehaničarem u ponedjeljak 30 . 05 .. Sad me najviše brine taj podatak da je mjenjač ostao u drugoj brzini sa velikim luftom. Okakvom se kvaru radi jer današnji majstori nas vozače lako farbaju pogotovo one koji neznaju ništa o mehanici!! Pozdrav

ODGOVOR:

Najčešći uzroci slobodnog hoda mehanizma za šaltanje su istrošenost hvatišta koje se nalaze na samom mjenjaču ili na mehanizmu u kabini vozila, drugi uzrok je sama spojka . Sve navedeno se ne smatra velikim kvarom vozila.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,6 16V - IMA LI OSNOVE ZA TUŽBU?

Datum objave: 31.05.2011 17:54:27
Slika
PITANJE:

Radi se o Renaultu Senic 16.16V 2001.gog. na putu za more ostao sam u kvaru te me je HAK odšlepao u Šibenik gdje su rekli da je pukao ventil jer nije bio u fazi.Dali je moguće da su u ovlaštenom servisu pogriješili jer sam tamo prije 500 km mijenjao orginal remen i remenicu.Kupio sam drugi motor. Jeli imam osnove za tužbu?

ODGOVOR:

Motor je sigurno bio u fazi kada ste preuzeli vozlo iz servisa . Da motor nije bio u fazi na bi imao potrebnu snagu i loše bi radio. Tijekom vožnje moglo se dogoditi da pukne sam ventil i napravi štetu u motoru . Drugi razlog može biti oštećenje razvodnog mehanizma motora ( zupčasti remen ,natezač, klizač, pumpa za vodu ) . radi toga motor može ispasti iz faze i opet nastaje oštećenej u motoru. Ovo drugo treba vještačiti i utvrditi uzrok . Osnove za žalbu ima , pokušajte u razgovoru sa servisom ishoditi neke pogodnosti. Drugi način je putem odvjetničkog ureda.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 16V - NEPRAVILAN RAD MOTORA

Datum objave: 31.05.2011 17:49:20
Slika
PITANJE:

Postovanje. Imam opel astru 1.6 16v 74 kw 2000.god. Kod mene je dvije god. i od pocetka mi trza ako dodam naglo gas a ako dodajem lagano onda trza manje al ipak se osjeti. Medjutim zadnjih dana nece da vuce skoro nikako, trza puno vise nego prije, pocne da trese i volan i mjenjac i stvara buku u autu a primjetio sam da vise i trosi. Ima nepravilan rad motora, cuje se kao dizel. Majstor gledao svjecice i mjerio kompresiju, valjda je sve OK. Savjetovali su me da sipam i neke aditive za gorivo al nisam to radio. Jedni me upucuju elektricaru kao lambda sonda drugi na dijagnostiku... U cemu bi mogao biti problem i sta mi je ciniti? Pozdrav

ODGOVOR:

Vaše najbolje pitanje je ovo na kraju ŠTO činiti . Odgovor je jednostavan i glasi , najprije napraviti kompletnu dijagnostiku motora i ispitati sustav ubrizgavanja, sustav paljenja i mehanički sustav motora . Kada se to napravi po pravilima struke tada se sigurno dolazi do spoznaje što je neispravno, kolika je cijena popravka. Ovom prilikom ne bih navodio što sve može biti neispravno jer bih tada spomenuo 20 do 30 raznih neispravnosti.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 TDI - PROBLEM ABS-a

Datum objave: 31.05.2011 17:46:03
Slika
PITANJE:

VW Polo, 2002. g., 1,9TDI Dobila sam par mišljenja vezano za problem sa ABS-om pa da čujem i vaše mišljenje. Odjednom mi je počela svjetlit lampica ABS ali povremeno. To je trajalo par dana i poslije toga je stalno pištalo i svijetlilo u vožnji. pregledao mi je mehaničar senzore i rekao mi je da mi je to ok. Kad ga spoji na kompjuter daje grešku 00668 - Napon kleme 30 (Problem sa područjem/karakteristikama, povremena greška) Jedan mehaničar mi je rekao da mi je otišao kompjuter cijeli a drugi kaže da misli da nije to, pa me sad zanima vaše mišljenje. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Moje mišljenje možete dobiti ali ni nakon toga nećete znati što je točno neispravno. A neispravno može biti : pojedini senzori ABS-a , električna instalacija od pojedinog senzora do upravljačkog računala ABS-a, neki od ležajeva kotača ( zračnost ), hidraulični agregat ABS-a , računalo ABS-a. Točan odgovor kao i prijedlog rješenja mogu dati nakon pregleda i ispitivanja  Vašega vozila.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - ZAMJENJEN PREDNJI TRAP, ALI ....

Datum objave: 31.05.2011 17:44:00
Slika
PITANJE:

postovanje imam pasata 19 tdi 97 god promjenio sam komletan prednji trap znaci ramena i one ostale dijelove polu mjesece uglavnom sve je novo sad mi se cuju neki cudni zvukovi prilikom kretanja i kada okrecem volan zvuk kao skrgutanje unaprijed hvala

ODGOVOR:

Čudni zvukovi mogu nastati radi više faktora i to : hvatišta ovjesa, blokovi vilica, vertikalne spone, balans štanga , ostali uzroci . Pregledom Vašega vozila mogao bih točno reći o čemu se radi i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,4 i. SPORT - NIJE POKRETANA POLA GODINE

Datum objave: 31.05.2011 22:57:39
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim Vas za Vaš cijenjeni savijet dobio sam auto od rodbine...Opel Corsa 1.4 i Sport i zanima me koji je problem s alternatorom....auto nije bio paljen oko pola godine...i upalio je od prve ali se alternator ne okreće dok se remen okreće....pa me zanima koji je problem...dali se zapeko i dali se može odkloniti kvar i kako. Hvala !

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu došlo je do blokade rotora alternatora. Rješenej je demontaža i popravak alternatora . Isto tako potrebno je obaviti i temeljiti servis vozila a to znači zamijeniti sve tekućine , filtere te obaviti kontrolu svih sustava na vozilu. Sve ovo je potrebno da ne bi nastao skuplji kvar ili kvarovi.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - DESNI KOTAČ LUPA

Datum objave: 31.05.2011 17:40:33
Slika
PITANJE:

POŠTOVANJE! Ovak,imam problem sa lupanjem na desnom kotaču na cliju 2 (2003g),išao sam kod par mehaničara i svaki bi mi rekao:treba mijenjat ležajeve amortizera,gumice stabilizatora,prednje selene tj,cijelu vilicu,amortizere,kugle... da bih je to sve naivan i napravio,znači zamijenio nove amortizere (kyb),novu vilicu,mislim da je od valea koju stavljaju i u ovlaštenom, nove kugle,nove ležajeve amortizera,nove opruge,u biti doslovno skoro cijeli ovjes,nisam jedino krajnicu spone (jel su rekli da nema lufta)... i da skratim,priča je apsolutno ista i nakon potrošene hrpe vremena,živaca,par tisuća kn,promijenjenih 4 mehaničara. Na svaku rupu desni kotač lupa,na manjim je to titranje a na većim lupanje od kojeg se naježim (samo desni kotač). Da bih na kraju skužio SAM da je problem u čeljusti,tj. pločicama. Desna ima lufta i kad lupim kotač,ona odjekne. e sad,da li mijenjati cijelu čeljust,ili ima za uzet samo ovaj nosač pločice koji ima feder?? pozdrav i poštovanje!!

ODGOVOR:

Nije potrebno mijenjati sklop kočnih kliješta . U većini slućajeva se može napraviti dorada koje je dobro rješenje .  Pregledom Vašega vozila mogu predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 TDS - NAJPRIJE PROVJERITI, PA MIJENJATI

Datum objave: 31.05.2011 17:33:42
Slika
PITANJE:

Postovanje,hvala Vam na predhodnom odgovoru.U pitanju je BMW 525tds s problemom u motoru,to jest neprijatnom kuckanju u predelu glave...Mi smo skinuli bregastu i zamijenili oba hidropodizaca na 3 cilindru(original hidro podizaci iz BMW-a) ali je zvuk isti,malo manji ali isto rezak i neprijatan...Takodjer sad su zazoru izmedju hidropodizaca i bregaste minimalni i na svima isti...Ali zvuk i dalje ostao...Sta raditi?Neki mi kazu da sipam gusce ulje,mada mi je i skoro istekla km za promjenu ulja u motoru.Sta Vi mislite? Dal da promijenim svih 12 odnosno sada 10 hidro podizaca na glavi? Nisam pametan,dal da ga prikopcam na dijagnostiku jel to pomaze? Unaprijed hvala!!! E da,auto sam kupio od 1 vlasnika i ima servisnu kao i original km 197.000km,kao i svi servisi u BMW!

ODGOVOR:

Prvo i osnovno je da se utvrdi gdje  i zašto nastaje zvuk lupanja . Na žalost to se može otkriti samo neposrednim uvidom na Vašem vozilu . Ja mogu pisati na dugo i široko i navoditi što bi sve moglo biti ali od toga neće biti koristi.  Dakle ako ste zaključili da lupanje dolazi iz područja glave motora to je već nešto . Na području glave motora lupati mogu podizači, klackalice, bregaste osovine, varijatori faze ( VANOS ) , ventili, razvodni lanac, lančanici . Ako je to tako tada treba sumnjati s sve i sve navedene dijelove najprije provjeriti a ne na pamet mijenjati.

na vrh Povratak na vrh