Danas je: 03.09.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

CITROEN ZX 1,4 i. - TEMPERATURA SE PREBRZO DIŽE

Datum objave: 09.06.2011 14:15:52
Slika
PITANJE:

Imam pitanje.Imam citroena zx 1.4i 1997,imam problem sa temperaturom motora,temperatura se prebrzo diže nakon 5 min vožnje vec je na 90,i nastavlja rasti dalje do 115 gdje se zustavlja i tu stoji.Na motoru je zamijenjen termostat,brtva glave,vodena pumpa itd..Mene zanima termoprekidač to sam mislio zamijenit,ali nisam siguran da li je do toga ipak ne bi se temperatura trebala tako brzo dizat i odzračivanje radi se kad motor zanima me di se nalaze ti ozračivači, i kako se to radi unaprijed zhvaljujem

ODGOVOR:

Prvo što treba napraviti jest provjeriti ispravnost instrumenta za prikaz temperature motora. Često se događa da isti pokazuje veću temperaturu od stvarne. Ako je to slučaj i kod Vas najčešći uzrok je indikator temperature motora , električna instalacija, sam instrument . Ako je pokazivač temperature ispravan uzrok može biti neispravan hladnjak ( začepljenje ) , cijevi rashladnog sustava , neka neispravnost na motoru. Mjesta za odzračivanje se nalaze na cijevima rashladnog sustava na dva mjesta ( ako ih ne vidite onda ih nema ) .

na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA 1,4 SE - ZVIŽDANJE IZ MOTORA

Datum objave: 09.06.2011 14:09:52
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem seat cordobu 99. god. 1,4 SE, problem je sljedeći: kad je u brzini pri otpuštenom gasu čuje se neko brujanje,zviždanje iz motora, no kad se dodaje gas čuje se manje, a kad je auto u leru u vožnji ne čuje se ništa. Neki majstori su mi rekli da je najvjerojatnije otišao neki ležaj na diferencijalu i da to košta oko 2000 kn(što me je u najmanju ruku šokiralo) ali da je moguća i jeftinija varijanta da se samo olabavio u kučištu i da ga možda samo treba pritegnut. Inače nemam apsolutno nikakvih problema pri mijenjanju brzina.Molim Vas savjet što bi bilo pametno učinit i da li je moguće da mi od toga ode čitava getriba? Unaprijed puno hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Tekst kojime ste pokušali opisati zvuk na vozilu nije uvjerljiv i na osnovu toga mogu dati vrlo općeniti i neprecizni odgovor . Takav odgovor Vama ne bi bio od koristi. Sigurno bi vam koristio precizan i jednoznačni odgovor koji bih Vam mogao dati.  Radi toga Vas pozivam da dođete do mene da pregledam Vaše vozilo i da Vam predložim rješenje. Naravno da bi za vas taj pregled vozila bio besplatan.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A2 1,4 i. - ABS I SUSTAV PROKLIZAVANJA

Datum objave: 09.06.2011 13:48:11
Slika
PITANJE:

Dobar dan. Posjedujem audi a2,2001.god.1.4. prešao sam s njim cca 134000 km.u Zadnje vrijeme mi se javlja zvućni signal upozorenja i pali mi se lampica od proklizavanja i abs-a.Bio sam na optici trapa ali nakon optike jaqvlja mi se isti problem.kako sam imao zraćnost desne spone,promjenio sam sponu.uočio sam da mki prednja desna guma "grize"nutarnji rub,kupio sam 2 gume nove,ali upozorenje i lampice i dalje se javljaju.Kontrolom elektornike javlja mi se greška senzora boćnog proklizavanja.Ja sam laik,ali razmišljam da greška koja se javlja može biti posredna i javlja se samo kao produkt neke greške u prednjem trapu.Molim Vas pomozite mi da riješim navedeni problem na mome autu. Vulkanizeri kod kojih sam bio na optici trapa(2 optike) kažu da neznaju riješiti problem. Hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu sustav ABS-a i sustav proklizavanja su povezani i djeluju kao jedan tim. Iz svega što ste naveli mogu zaključiti jer se ovakvim problemima bavim svaki dan, da je na Vašem vozilu neispravna neka od komponenata sustava ABS-a. To mogu biti : pojedini senzori na glavčinama, ležaj nekog kotača, nazubljeni vijenac glavčine, električna instalacija od senzora kotača do računala ABS-a, hidroagregat ABS-a , računalo ABS-a . Stručnim pristupom i pažljivim ispitivanjem sigurno se postiže rezultat.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT E 1,3 i - NAČIN RJEŠAVANJA PROBLEMA JE LOŠ

Datum objave: 09.06.2011 13:32:38
Slika
PITANJE:

Posjedujem opel kadet 1989 ,benz 13,poluajnspric,slabo pali i puno trza,kao da mu zafali goriva da se "ispali",to mi je trzanje neprestano,bio pravac il krivine opet trza,mijenjao sam pumpu,diznu,cistio rezervar al opet isto,mislio sam da je konektor u razvodniku paljenja al nije jer kazu da ako on ode da auto vise nikako ne radi dok se to ne promijeni,u mene radi al trzaaa,mnogo je majstora i elektricara prosao al niko nije htio da se puno zamara s tim,uglavnom problem ostao,hvala unaprijed,ps cijenim vas trud i rad.

ODGOVOR:

Način na koji želite otkriti i popraviti kvar na Vašemu vozilu je teži i složeniji od uobičajenog jer se ne bazira na ispitivanje pojedinih djelova ili sklopova nego na njihovo mijenjanje. Na taj način možete promijeniti puno raznih dijelova a da pritom rezultat izostane. Normalno bi bilo da izmjerite tlak goriva i ispitatte pojedine komponente sustava ubrizgavanja nakon čega bi točno znali da li je sustav ispravan ili nije. Isto to bi trebalo napraviti i sa sustavom paljenja . Sada ću Vam navesti što još treba ispitati ( nemojte ništa mijenjeti dok ne ispitate ) a to su : tlak goriva, regulator tlakak goriva, potenciometar leptirastog ventila, MAP senzor, senzor temperature motora, senzor temperature usisanog zraka, zabrtvljenost usisnog kolektora, tlakove kompresije, fazu motora, kut predpaljenja, razvodnu kapu, elektroniku paljenja i sam razvodnik paljenja, električnu instalaciju od motora do ECU centrale, ECU centralu. Pregledom Vašega vozila vrlo brzo bih Vam mogao reči što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C220 CDI W203 - SMRDI IZ VENTILACIJSKIH OTVORA

Datum objave: 09.06.2011 13:29:25
Slika
PITANJE:

Bok,poštovanje imam mercedes c 220 cdi w203,i primjetio sam kada izgasim klimu i upalim normalno hlađenje da mi par minuta čudno smrdi iz ventilacijskih otvora.kada upalim klimu ne čuje se ništa,nego kad je ugasim a ventilator ostane radit dalje,i primjetio sam da mi onda počme vjetrobransko staklo iz nutra malo zarošavat.dali je to normalno,ili o čemu se to radi? Ako mi možete još ovo odgovoriti bio bi vam zahvalan,pročitao sam dosta članaka sa foruma ali nisam imao priliku da pitam stručnu osobu.Radi se o gorivu,plavome eurodizelu za ribare,pa me zanima kada bih sipao to gorivo u c220cdi dali bih oštetio boš pumpu,turbinu ili elektronske dizne? hvala na odgovorima LP.

ODGOVOR:

Opisana pojava neugodnog mirisa se četo javlja na vozilima s klima uređajem kod koji se  barem jednom godišnje ne čiste i ne dezinficiraju ventilacijski kanali . Tom prilikom se obvezno mijenja i filter kabine. Do spomenute pojave dolazi radi toga što prilikom rada klima uređaja nastaje velika količina vlage koja se skuplja na isparivaču . U kombinaciji s nečistoćama u kabini i izvan kabine nastaje truljenje . U tim uvjetima se stvara bakterija ( legionela ) koja je štetna za zdravlje jer napada dišne organe čovjeka. Radi svega navedenog predlažem da obavite detaljno čišćenej i dezinfekciju sustava ventilacije ( hlađenje, grijanje ) . Po potrebi to ponovite jednom ili dva puta . Nakon toga to obavljajte redovito radi preventive. Plavi dizel  nije odgovarajuće gorivo za CDI motore jer nije čist i ostavlja posljedice na elektronskim dijelovima sustava goriva.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA A 1,6 i. - SAM ČISTIO, ALI.....

Datum objave: 09.06.2011 13:10:17
Slika
PITANJE:

Postovani... imam sledeci problem: radi se o Vectri A 1991 1.6i. Prije odredjenog vremena po savjetu prijatelja uzeo sam da ocistim ajnspric sa sprejom za ciscenje karburatora, nisam siguran za tacano ime sredstva ali mislm da je to ok. Nakon ciscenja pojavio se problem sledeci: kada dam kontakt na automobilu uredno se cuje zvuk pumpe za gorivo i isto dolazi u ajnspric, medjutim pri pokusaju paljenja gorivo pocinje da curi sa desne strane ajnsprica na nekom elektronskom bloku ( tacnije u njegovom produzenom dijelu na opruzi). Ako pritisnem gas gorivo se ne pojavljuje na gore navedenoj opruzi, medjutim automobil ne moze da se upali vec vergla onako u prazno.Sa gornje strane tog bloka ulazi dzek sa tropinskim konektorom odnosno sa konektorom sa tri zice trokutastog oblika. Molim vas za pravilan savjet, posto kod nas jos uvijek nema odgovarajucih servisa itd. Da li postoji mogucnost da je sprej dosao u kontak sa nekim elektronskim elementima unutar ajsprica? Da to pravi problem? Napominjem da nije skidat ni jedan dio ponaosob, a vodio sam racuna da ne prskam po elektronici. Unaprijed zahvalan na odgovoru.Hvala

ODGOVOR:

Iz Vašeg opisa mogu zaključiti da se radi o sustavu ubrizgavanja MonoPoint s centralnim injektorom . Čišćenjem koje se radili mogli ste utjecati na blokadu ili neispravnost pojedinih dijelova koji se nalaze na spomenutom kućištu a to su : injektor, regulator tlaka goriva, senzor temperatre zraka, senzor tlaka zraka, tropinski konektor za rad injektora ( moguć slabi kontakt  ili prekid ), potenciomatar leptirastog ventila . Jedino što možete napraviti jest da sve što sam naveo vrlo pažljivo pregledate i provjerite električne vodove i konektor. Bez odgovarajuće servisno dijagnostičke opreme je to teško. Na kraju još želim dodati da provjerite svjećice i kompresiju jer je navedena tekućina ušla u cilindre.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - KOMPJUTORSKA DIJAGNOSTIKA

Datum objave: 09.06.2011 13:06:18
Slika
PITANJE:

Hvala vam na odgovoru u vezi peugeota 206,koji se ponekad ugasi u voznji.. Naveli ste mi otprilike ovo:"Motor se može ugasiti na način kao što ste Vi opisali radi slijedećih faktora : relej za napajanje kompjutora motora, prekid napajanja radi velikog pada napona u pojedinim dijelovima električne instalacije, relej pumpe za gorivo, prekid napajanja koje dolazi iz kompjutora motora do bobina . Sve se to može dogoditi iznenada i nakon toga motor može opet upaliti i tako do slijedećeg puta". Postavio bih vam samo jos jedno pitanje,(nadam se da vam nisam dosadan i izvinjavam se unaprijed, da li se moze otkriti neka od navedenih gresaka ako bi se auto odvezlo na dijagnostiku,da ga prikopcaju na komjutor ili ima neki drugi nacin za dijagnozu i otklanjanje greske? Hvala i izvinjenje jos jednom!

ODGOVOR:

Kompjuterskom dijagnostikom se može otkriti samo manji broj neispravnosti a sve ostalo treba otkriti pojedinačnim ispitivanjem , imaginacijom , stručnošću, upornošću . Takvih osoba još uvijek ima tako da se nadam da ćete i Vi doći do uspiješnog riješenja.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 6 2,0 DITD - KUCKANJE U MOTORU I CRNI DIM

Datum objave: 09.06.2011 13:03:20
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Mejić! Kupio sam mazdu 6,2.0ditd-121ks 2004 godište i ima 220000tkm,pojavilo mi se jedan niz problema,čuje mi se neko kuckanje u motoru između 1000-2000 okretaja zvuk sličan kao ventili,najviše kada se tek upali nekada prestane ubrzo a nekada duže ostane,neki mi govore da su leteći ležajevi ,neki da su dizne,više nisam pametan,auto pali odlično ne troši ulje uredno vozi .Jedino kao malo da je lijen start i kada stisnem gas crni dim ide iz auspuha,a kada vozim ravnomijerno ne dimi ništa,jako sam zabrinut za to kvockanje i taj crni dim.Drugi problem mi je ako odmah palim da ne čekam da mi se lampice na istrument tabli ne pogase ostane mi gorit žarulja od airbaga,poslje se ugasi kada ugasim auto i sačekam da se pogase sve lampice. Treća stvar mi je lampica naranđasta sa ikonom motora mi se zna upalit i lampica žuta što asocira kliska cesta,ali sve se ugasi vremenom. I još jedna stvar je ta kako se pali webasto na mazdi jer nigdje ne vidim neki dodatni gumb ili slično. Unaprijed vam se zahvaljujem na odgovoru i savjetu.

ODGOVOR:

Sve kontrolne lampice koje ste naveli mogu se ugasiti nešto kasnije i to ne ukazuje na neku neispravnost , bitno je da se iste ugase. Da li ste sigurni da Vaše vozilo ima webasto grijanje . Ako to postoji isto s emože vidjeti kod motora . Lupanje koje čujete može se pojaviti radi neispravnog hidropodizača ili radi istrošenosti bregastog vratila. Obzirom da ste vozilo tek kupili za vas bi bilo jako korisno da obavite stručni pregled i detaljan servis vozila. Takve servise i preglede radim jako često i zato tako nešto svakako preporučujem.

na vrh Povratak na vrh

CHRISLER 300 - MOŽE LI SE REPARIRATI ABS SENZOR?

Datum objave: 08.06.2011 21:12:00
Slika
PITANJE:

Pozdrav...interesira me dali postoji mogućnost ispitivanja i reparature abs senzora?Imam Chrysler 300m i kad sam prešao preko veće rupe na našim cestama upalila se lampica abs...na dijagnostici sam bio i rekli su mi da ne rade oba dva zadnja senzora....dali je moguće da oba dva vrisnu u isto vrijeme...hvala unaprijed na Vašem odgovoru...

ODGOVOR:

Sve je moguće , zato postoje metode kojima se mogu ispitati navedeni senzori. Isti se mogu popraviti samo ako je oksidirao pod djelovanjem vode kontakt konektora ABS-a . Najprije očistite navedene kontakte . Ako je uzrok sam senzor , popravak nije moguć.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN AX 1,1 - U LERU JE TIH, ZAGRIJAN LUPKA

Datum objave: 08.06.2011 21:04:37
Slika
PITANJE:

Poštovani, od prije 3 mjeseca vlasnik sam Citroena AX 1.1 benzinac iz 1991 godine. Vozilo je održavano i u dobrom stanju, prešao je 140000km. Auto ima Solex rasplinjač i mehanički čok, pali iz prve i jako je živahan u vožnji (dobro reagira na gas). Dok je motor hladan i radi u leru (850 okretaja cca.) dosta je tih i prigušen no već nakon 10ak minuta rada postepeno se pojačava zvuk lupkanja (tok tok tok tok, ili knock knock knock ne znam kako bi bolje opisao). Nakon što dostigne radnu temperaturu to lupkanje postane glasnije i tako se čuje dok se auto u potpunosti ne ohladi. Najglasnije se čuje u leru!! Prilikom vožnje lupkanje pada u drugi plan i ubrzava se razmjerno okretajima (i dalje se čuje iako teže prepoznaje zbog standardne buke motora). Točim Eurosuper 98 BS jer tako propisuju gotovo svi priručnici za njega, ali usput bih pitao smijem li točiti 95 i kakve će to efekte imati? Da li je moguće da je sve to zbog starijeg ulja jer gubi viskozitet prilikom zagrijavanja ili ima veze sa svječicama/nepodešenim ventilima/krivim gorivom/samim motorom? Ulje i filter idem promjeniti idući tjedan ali do tad me zanima što bi još moglo biti u pitanju. Hvala unaprijed i lijepi pozdrav

ODGOVOR:

Zvuk karakterističnog lupanja koji ste opisali dolazi iz motora a uzrok su pojedina istrošenja . To mogu biti aksijalna istrošenja radilice i bočnih ležajeva radilice, istrošenja na osovinicama klipova, istrošenja na bregastoj osovini. Međutim s takvim zvukom ( ukoliko se isti ne pojačava ) možete voziti još mnogo kilometara . Ipak obavite sve potrebne radnje koje se rade na servisu . Ulje u motoru mijenjajte dva puta godišnje . Ako želite koristiti benzin od 95 oktana morati ćete kut predpaljenja pomaknuti u minus . Motor će biti malo manje startan ali neće biti detonacija u motoru.Ako želite da Vam pregledamo vozilo, javite se telefonom.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 75 SX - SAM TURIRA

Datum objave: 08.06.2011 16:19:29
Slika
PITANJE:

Fiat Punto 75 Sx 95 godina, kada se motor zagrije počne zaletavanje (kao turiranje),u čemu je problem?

ODGOVOR:

Točan i jednostavan odgovor bih znao nakon neposrednog uvida na vozilu . Ovoga časa mogu dati samo opširniji odgovor da su moguće greške : regulator tlaka goriva, filteri, injektori ECT senzor, potenciometar gasa ( leptirasti ventil ) , MAP senzor, ECT senzor, propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalacija od motora do ECU centrale.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - KADA JE VRUĆ TEŠKO PALI

Datum objave: 08.06.2011 16:18:14
Slika
PITANJE:

Prije dva tijedna kupio sam renault clia 1.5 dci 82ks 2005 god..imam problem sa paljenem ujutro kad je hladan upali odmah ali mu obrtaji polagano rastu do 900 okretaja,poslje toga radi normalno.. kad je vruć i odstoji malo oko 10-15min nece da pali tek iz 5-6 puta sastavi...promjenio sam mu filter od goriva i regulator tlaka goriva sad mi na dijagnostici nepokazuju niša osim da su mi loši grijači može li to utjecati na paljenje ili je nesto drugo u pitanju...inače auto dobo vuče kad upali ne dimi ne toši ulje ne znam što se dešava.... molim vas za pomoć unapred HVALA

ODGOVOR:

Teško paljenje toplog motora i nepravilan broj okretaja ukazuju na moguće brojne potencijalne neispravnosti i to : akumulator, elektropokretač, grijači, zrak u sustavu goriva, filteri, niski tlakovi kompresije, nepovratni ventil za gorivo, solenoidni ventil za tlak goriva, senzor tempertaure motora, dize, električnainstalacija od motora do ECU centrale,  ECU centrala. Ja bih najprije obavio test motora i ispitao sve navedene komponente.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 i. - NEUOBIČAJEN PROBLEM

Datum objave: 08.06.2011 16:13:52
Slika
PITANJE:

Poštovani, Moj problem je pomalo neuobičajen...posjedujem Ford Focus 1,4 2005 god. Problem je izražen kod temperatura nižih od 0 C.Prilikom paljenja ostaje raditi "blinkati" lampica blokade motora,a povremeno sve kazaljke (gorivo,temp,obrtomjer i brzinomjer)padnu na najnižu vrijednost i još kazaljke kao da pokušavaju krenuti u suprotnom smjeru(Kao kod instrumenta kad se obrne polaritet).Uglavnom se sve vrati u normalu za par sekundi kad malo stisnem gas,osim što ponekad lampica blokade i dalje blinka pa moram ugasit i ponovo upalit motor. Pozdrav.

ODGOVOR:

Ključna rečenica u Vašem tekstu je " kada malo stisnem gas " . To ukazuje na niski napon akumulatora ili niski napon kojega stavra alternator u tome momentu. Kada malo stisnete gas napon iz alternatora se poveća i sve se normalizira. Takvih slučajeva sam već imao a uzrok su bili : akumulator, alternator, električna instalacija ( pad napona ) .Javite se po potrebi.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,9 SDI - IZAŠLO JE ULJE, ALI KOJE?

Datum objave: 07.06.2011 23:54:27
Slika
PITANJE:

POŠTOVANJE MOLIO BIH JEDAN ODGOVOR NAIME PRILIKOM VOŽNJE ŠKODA FABIA 1.9SDI POČELO JE ŠIŠTATI S DESNE STRANE AUTOMOBILA I ZASMRDJELO JE JAKO MISLIO SAM DA JE GUMA PRAZNA ALI NIJE KLIMA JE PRESTALA RADITI VJEROJATNO JE PLIN IZAŠAO VAN MEĐUTIM KADA SAM OTVORIO POKLOPAC MOTORA (HAUBU)BILO JE ULJA PORED KILERA E SAD DALI JE TO ULJE OD KLIME ILI NEČEGA DRUGOGA ŠTA TREBAM NAPRAVITI UNAPRIJED HVALA

ODGOVOR:

Ako je ulje crne boje onda je to motorno ulje, ako je ulje svijetlo zelene boje onda je iz servo volana, ako je ulje prozirno onda je iz klima uređaja, ako je ulje  smeđe boje onda je iz mjenjača, ako je ulje svijetlo smeđe boje onda je iz kočnog sustava. Obzirom na navedeno i Vašu dilemu logično je da obavite stručni pregled vozila u servisu . Pregled je jednostavan i odmah se vidi o čemu se radi .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT THALIA 1,5 DCI - GAS PRIMI S ODGODOM

Datum objave: 07.06.2011 23:38:41
Slika
PITANJE:

Poštovanje, bio bih Vam jako zahvalan ako bi mi mogli odgovoriti na ovo pitanje te mi pomogli Vašim savjetom. Vlasnik sam automobila Renault Thalia 1,5 dci 2004.godište sa prijeđenih 150 000 km, a problem je u slijedećem: prije 15-20 dana tijekom vožnje primjetio sam da mi u jednom trenutku automobil nije primio "na vrijeme gas" nego sa malom odgodom tj. ja sam stisnuo papučicu gasa a auto je išao dotadašnjom brzinom još možda 5-6 sekundi da bi tada primio gas i ubrzao a iza vozila se stvorio mali oblak crnog dima (auto mi do tada nije nikad bacio dim iza). Idućih dana se to isto dešavalo, a napomenuo bih da auto ne prima gas ako ga stisnem malo brže nego samo malo po malo , te da se to ne dešava svaki puta jer ponekada (istina rijetko), odvozim dionicu puta od 15-20 km da bude sve u najboljem redu. Zadnji puta tj.jučer prilikom kretanja prvom brzinom bilo je sve u redu kao i inače ali prilikom prebacivanja u drugu brzinu i dodavanja gasa auto je jedva išao nekoliko trenutaka da bi potom izbacio veliku količinu crnog dima te samim time i normalno primio gas te išao normalno bez i najmanjeg problema idućih 30 km. U nadi da ćete mi pomoći Vašim savjetom unaprijed zahvalan

ODGOVOR:

Sve što ste napisali i opisali ipak ukazuje na neke neispravnosti a to mogu biti :  filteri, nečistoća u rezervoaru, EGR ventil, dize, ventil turbine WasteGate, MAP senzor, tlak turbine, senzor usisanog zraka, senzor tlaka turbine, senzor tlaka goriva, VT pumpa, senzor pedale gasa, ispušni sustav ( začepljenje ), ECU centrala. Kada bih imao mogućnost neposrednog uvida na vozilu mogao bih točno reći o čemu se radi. Pojedini dijelovi se nikada ne mijenjaju proizvoljno nego se isti najprije ispituju.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i - PALI SE LAMPICA UBRIZGAVANJA GORIVA

Datum objave: 07.06.2011 23:34:21
Slika
PITANJE:

Punto 1.2 8v 2002g.pali mi se lampica za ubrizgavanje goriva,svijetli koji dan pa se gasi pa ponovo.Vozilo ne gubi snagu,i ne troši više goriva. Vozilo ima 77000 km.Slini ulje na glavi motora.Na vozilu je več treća centrala za ubrizgavanje goriva,ali imam iskustva pa znam kako radi kad ode centrala(na tri cilindra).Ne forsiram vozilo,i prvi sam vlasnik.

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora se pali kada postoje neispravnosti  u sustvu ubrizgavanja goriva, u sustavu za stvaranje iskre na svjećicama, u mehaničkom sustavu motora.  U većini slučajeva neispravno je : kablovi, svjećice, bobina, lambda sonda, regulator tlaka goriva, injektor, ECT senzor, MAP senzor, potenciometar gasa, mehaničko stanje motora . Za Vas bi točan odgovor mogao dati tek nakon ispitivanja pojedinih komponenata na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

FORD Ka 1,3 i.- TROŠI 10 LITARA

Datum objave: 07.06.2011 23:24:31
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću! Naisla sam na Vasu stranicu i vidjela da dajete savjete o automobilima, pa sam vam odlucila pisati, jer ne znam sto da radim. Mlada sam vozacica, oko 3 godine. Prije 3 godine kupila sam Ford KA, 1999. godina, 1,3. U pocetku nisam puno obracala paznju na potrosnju, te ne znam koliko je trosio prije, ali sada u zadnje vrijeme kontroliram potrosnju i vidim da trosi oko 10 litara na 100 km. To je jako puno, jer mi vele da ne bi smjelo biti vise od 7 litara. Inace, motor dobro radi. Zanima me, da li se ta potrosnja moze smanjiti uz manja ulaganja i sto bi trebalo? Uz to, poceo je gubiti ulje na servu volana i dosta cesto ga moram dolijevati. Sto mi savjetujete? Hvala.

ODGOVOR:

Na samom početku moram reči da kvaliteta i cijena ne idu zajedno. To ne znači da je uzrok povećane potrošnje goriva na Vašem vozilu neki skupi kvar . Na Vašem vozilu nije moguće ( kao na staroj generaciji vozila ) podešavati potrošnju goriva ali je moguće utvrditi sve neispravnosti i neispravne dijelove zamijeniti . U tu svrhu morao bih napraviti kompletnu dijagnostiku motora i nakon toga bih znao što je neispravno i cijenu popravka.  Sve drugo je traženje pojedinih neispravnosti na slijepo i ne daje rezultate . Curenje ulja iz servo volana se također može riješiti servisiranjem servo volana ( mijenjau se sve brtve volana i neispravni dijelovi ) .  Ako Vam se vozilo sviđa i ako ste s njime zadovoljni , krenite u popravak jer umjesto Vas to neće nitko napraviti. Po potrebi javite se opet .

na vrh Povratak na vrh

FORD S-MAX - TURBINA?

Datum objave: 07.06.2011 23:21:42
Slika
PITANJE:

da li imate iskustva s ford smax. auto 2008. god. 5. mjesec. ima 65000 km, garancija je, naravno, istekla pred mjesec dana. pred neko vrijeme je nesto pocelo nesto sistati kod ubrzavanja. auto je bio u grandu na pregledu kad sam pred 2 mjeseca shvatila da nesto ne stima. rekli su da je sve ok i da se to meni nesto cini. prosla je garancija pred 1 i sada je dijagnoza - otisla turbina - naravno novac ... da li su mogli vidjeti da je stvar u turbini koju sad proglasavaju pokvarenom ili se to ne moze vidjeti kod pregleda dok ne dodje do ovog? molim za odgovor jer namjeravam napisati prituzbu hvala postovanje jasminka gajic

ODGOVOR:

Kada je turbina ispravna , naročito na tako maloj kilometraži i na tako relativno novom vozilu tada nema potrebe sumnjati u njezinu ispravnost . Neispravna turbina ima više karakterističnih popratnih pojava ( motor nema potrebnu snagu, potrošnja motornog ulja, karakterističan zvuk turbine s neispravnim ležajevima, crni dim na ispuhu ) i prema tim pojavama se odmah dolazi do spoznaje o neispravnosti turbine. Ako je na Vašem vozilu redovito mijenjano ulje i filteri alo ste redovito servisirali vozilo ,  tada je uzrok kvaliteta turbine . U normalnim okolnostima ona bi trebala trajati više od 200.000 km . Ako ste redovito servisirali vozilo u istom servisu pokušajte se dogovoriti kako bi u dijelu troškova participirao Vaš servis.  Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B - TROKIRA U VOŽNJI

Datum objave: 07.06.2011 23:09:33
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam Corsu B 1995 godina, trokira mi u voznji. Auspuh je dosta probusen a kapa i kablovi su promjenjeni prije 2 godine. Ne znam sta da radim, a kad auto stane na semaforu ugasi se i tesko ga je upaliti. Kad se tako ne da upaliti dajem gas i osjetim da nesto puca dal u karburatoru ili negdje drugdje ne znam, a sve to vecinom po vlaznom vremenu. Npr. jucer je upalim ujutro trokira mi nekih 5 min i onda sve ok, stvarno ne znam di je problem pa molim za savijet, hvala.

ODGOVOR:

Problemi s Vašim vozilom se neće riješiti sami od sebe , morate poduzeti potrebne mjere . Odmah na početku moram reči da uzrok može biti sustav paljenja ( stvaranje iskre na svjećicama)  ili sustav dobave goriva. Najbrži način kako točno doći do spoznaje o kvarovima je dijagnostika motora . Bez toga ćete na pamet mijenjati pojedine dijelove.  Navesti ću što mogu biti moguće neispravnosti : svjećice , kablovi, bobina, električna instalacija, potenciometar leptirastog ventila, tlak goriva, filteri, injektori, MAP senzor, senzor temperature motora, nečist rezrevoar, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

VW TOURAN 1,9 TDI - PALI SE LAMPICA PARTIKLFILTERA

Datum objave: 07.06.2011 23:05:25
Slika
PITANJE:

Postovana gospodo! Posjedujem vw touran 1.9 tdi 105 konja.godiste 2006 kilometarsko stanje auta je 220000 km.problem koji se javlja jeste cesto paljenje lampice partiklfiltera,to se desava samo u gradskoj voznji tu se jako przo zaprlja.Poznato mi je da se on sam cisti pri brzini voznje auta od 2000 obrtaja.Auto trosi 7.5 litara sto se prije nije desavalo.normalna potrosnja je bila do 6 litara kombinovane voznje.Auto je ocitavano na kompjuteru koji je pokazao da je filter 30 posto zaprljan i da ga jos nije potrebno mjenjati.promjenio sam i senzor koji je povezan u vezi sa filterom.Da li postoji jos koji razlog zasto se on tako brzo prlja u gradskoj voznji i da li ga je potebno mjenjati.Bojim se da ga promjenim a da se problem ne pojavi ponovo.Znaci puno trosi i lampica se pali nakon jednog dana voznje u gradu unaprijed se zahvaljujem za vasu pomoc. pozdrav amer,Amsterdam

ODGOVOR:

U ovom slučaju nije dobro na pamet mijenjati pjedine dijelove jer postoji velika mogučnost da ćete napraviti trošak a rezultat nećete postići. Prema opisu koji ste poslali paljenje kontrolne lampice za partiklfilter je smo posljedica a uzrok je nešto drugo. Moguće neispravnosti su : filter zraka, suženje usinih kanala na glavi motora, mehaničko stanje motora ( istrošenje ), senzor temperature motora, dize, djelomično začepljenje ispušnog sustava, EGrR ventil, MAF senzor, senzor temperature goriva, električna instalacija motora, upravljačko računalo motora. U ovom slučaju obavio bih kompletnu dijagnostiku motora, otkrio neispravnosti i predložio rješenje. Tako napravite i Vi .

na vrh Povratak na vrh