Danas je: 31.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

BMW 524 TD - ŠEĆER UBAČEN U REZERVOAR

Datum objave: 25.05.2011 10:31:55
Slika
PITANJE:

secer mi je ubacen u rezervoar imam bmw 524 td 90 god nemogu da upalim auto nece gorivo na dizne dali je moguce da je pumpa riknula

ODGOVOR:

Visokotlačna pumpa sigurno nije oštećena , treba smo očistiti rezervoar, cijvi dovoda goriva, visokotlačnu pumpu i zamijeniti filter goriva.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 MPI - SPORADIČAN ZVUK ALARMA

Datum objave: 25.05.2011 10:23:29
Slika
PITANJE:

škoda fabia 1.4 mpi upalio sam motor i krenuo desetak metara i tad mi je zapištao ton i upalila se lampica od temperature , ugasio sam motor i nakon još dva startanja motora lampica se palila , nakon tog više ne za sad . ventilatori rade , rashladne tekućine ima recite mi što bi moglo biti. I još jedno pitanje auto sam kupio nov 2003. godine i kod preuzimanja auta primjetio sam da motor nemirno radi kao da se zaletava i odbio sam preuzeti auto dabi nakon tog došao mehaničar iz radionice i rekao da je to normalno i da ti motori 1.4 mpi svi rade tako . Unaprijed vam zahvaljujem na vašem trudu i molim odgovorite mi .

ODGOVOR:

Zvuk koji ste čuli ne mora značiti ništa zabrinjavajuće jer se isti više ne pojavljuje a temperatura motora je u normalnom području. Navedeni alarm se mogao sporadično upaliti radi greške senzora za nivo tekućine u ekspanzionoj posudi ili radi slučajne greške davača temperature motora. To se može dogoditi i kada je nečist antifriz. Nemiran rad motora bih trebao vidjeti neposredno na samom vozilu . Dođite do mene da vam to pregledam i to je za Vas besplatno.

na vrh Povratak na vrh

NISSAN PRIMERA 2,0 TD -MOTOR JE U ZAPUŠTENOM STANJU

Datum objave: 25.05.2011 19:14:50
Slika
PITANJE:

pozdrav, kupio sam Nisan Primera 2.0 TD 1998g.p. karavan, od covjeka koji je samo sipao gorivo znaci vozen je sa minimalnim ulaganjima...tj.nikakvim ulaganjima bolje receno da skratim evo mog problema: automobil nema vuce, znaci gori je od nekog SDi motora kada dodam gas kao prazan da je kao da povuce zrak mjesto goriva, mislio sam da ne radi turbina odvezem covjeku koji radi turbine kaza da moze jos 300000 da preguli, bos pumpa mu je radjena, el. dizna ona prva vlazi gorivo, protokomjer zraka je mjenjan neko je stavio neki OPELOV misli taku su mi majstori rekli, ja sam izmjenjao ulje sve filtere i napunio klimu koja je bila skroz prazna, i lezaj...ostalo je ovako kao u opisu. u motoru nesto i melje oko 2000 obrtaja kao u mjenjacu hmm prvo su rekli da je turbina ali nije, pali se lampa CHeck ali na racunaru samo pokazuje gresku air bag i senzor abs jer je neko pokusao da ga na silu odvrne pa ga nesto poremetio a abs radi samo se greska ne moze ponistiti... eto malo sam vas smorio pa ako vam nije tesko neki savjet bi koristio unapred hvala

ODGOVOR:

Iz Vašeg opisa i svih detalja koje ste naveli zaključio sam da je vozilo odnosno motor u zapuštenom stanju. Iz toga razloga dijagnostiku i pronalaženje ( otkrivanje ) pojedinih neispravnosti treba raditi profesionalac stručnjak koji ima svu potrebnu servisnu opremu i sve tehničke podatke o vašem vozilu. Dijagnostiku treba započeti s ispitivanjem mehaničkog stanja motora i to : faza motora, kompresija motora, provjera stanja usinnog kolektora, provjere stanja ispušnog sustava ( moguće začepljenje ) . Nakon ovoga ispituju se slijedeći dijelovi i sklopovi : rezervoar za gorivo ( moguće nečistoće ), cijevi dovoda goriva, položaj i podešenost visokotlačne pumpe, senzor pedale gasa, dize, mjerač mase zraka, tlak turbine, MAP senzor, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor temperature goriva, senzor radilice, električna instalacija, upravljačko računalo motora.

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 TDS - ČUJE SE VENTIL

Datum objave: 25.05.2011 10:17:55
Slika
PITANJE:

Pozdrav,imam BMW 525tds automatic god.1997 i imam 2 pitanja ZA VAS: CUJE MI SE VENTIL NA 3 CILINDRU,IMA LUFTA svi su 0.20 a ovaj je 0.45 zazor.Zanima me kako to najlakse odkloniti i dal se treba bregasta skidati kompletna da bi se doslo do ventila? Takodjer smo mislili podmetnuti sajbu na samo taj ventil da ne radimo glavu,jel to moguce i sta Vi mislite o tome? 2 pitanje,koliko litara ulja s filterom stane u automtski mjenjac?I dal ga treba mijenjati i ako auto dobro salta,a ja se plasim jer ne znam kad je i dal je ikad mijenjan filter u mjenjacu i ulje u mom BMW... Hvala puno

ODGOVOR:

Na motoru Vašega vozila se ne podešavaju ventili jer motor ima hidropodizače  koji automatski reguliraju položaj ventila prema bregastoj osovini. Ako čujete lupanje i ako ste otkrili da postoji zračnost koju ste naveli to znači d aje neispravan hidropodizač. Neispravni hidropodizač se može zmijeniti . Rješenja koja ste Vi spomenuli ne bih komentirao jer su u suprotnosti s pravilima struke. U automatski mjenjač ide 3 litre ulja . Ulje u mjenjaču treba mijenjati svakih 60.000 km ili svake dvije godine.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO - NE MOŽE SE ISKLJUČITI STRAŽNJI BRISAČ

Datum objave: 24.05.2011 20:06:38
Slika
PITANJE:

POLO VARIANT, 1999 god. Ne može se isključiti stražnji brisač, prekidač radi, relej se čuje da "odrađuje", isključio ga vađenjem osigurača...

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : relej brisača, programator brisača, prekidač brisača, električna instalacija brisača. Ispitajte  navedeno.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 2,4 JTD - KADA NALETI NA RUPU, IZGUBI SNAGU

Datum objave: 25.05.2011 00:13:36
Slika
PITANJE:

Postovanje Dakle imam jedno pitanje, nakon sto upalim auto sve je ok ali problem se javlja cim naletim na nekvu rupu upali mi se par sekundi nakon tog lampica od injektora i auto doslovce izgubi 95% snage i nece prestat sve dok auto ne ugasim na duze vrijeme i onda opet ispocetka al ako ga ugasim na kratko opet ista stvar. Sto se tice ostatka auta nisam primijetio nikakvih drugih problema. Radi se o alfi 156 2.4 jtd

ODGOVOR:

Iz Vašega opisa nije teško zaključiti da uzrok najprije treba tražiti na električnoj instalaciji i na konektorima električne instalacije ( pad napona, loš električki spoj ) . Nakon toga i nakon dorade na električnoj instalaciji , po potrebi mogu se ispitati : konektor ECU centrale , razvodna ploča s relejima , relej ECU centrale.

na vrh Povratak na vrh

LANCIA YPSILON 1,2 i - STALNO SE PALI VENTILATOR

Datum objave: 24.05.2011 19:05:06
Slika
PITANJE:

Postovani,vozim lanciju ypsilon 1.2,8v,desava mi se da kad god dam kontakt ili auto malo radi,stalno se pali ventilator za hladjenje,pa me zanima da li je to normalno(mozda postoji automatsko hladjenje)ili je problem do nekih zica ili termodavaca,znaci kad god upalim auto,nebitno dal radio 2.min,ili 20.min on se pali i ugasi normalno posle pola minuta,temperaturu mi drzi uvek na pola.Hvala unapred.

ODGOVOR:

Način rada ventilatora na hladnjaku motora nije uobičajen niti normalan. Ventilator se može paliti radi senzoraza temperaturu motora, radi termoprekidača, radi greške na električnoj instalaciji ili releju ventilatora. Ako vozilo ima klima uređaj isti također može paliti navedeni ventilator kada nastane promjena tlaka u sustavu klima uređaja. Ispitajte navedeno.

na vrh Povratak na vrh

NISSAN PRIMERA 1,9 DCI - U VOŽNJI TEMPERATURA PADNE

Datum objave: 24.05.2011 18:49:39
Slika
PITANJE:

Imam Nissan Primeru 2004.g. 1.9 dci i danas sam primjetio da radna temperatura motora stalno varira.Znači motor nakon nekog vremena postigne radnu temperaturu i u vožnji temperatura padne kao da je motor "hladan".Prije se to nije događalo,jer kad bi postigao radnu temperaturu praktički bi kazaljka u vožnji nepomično stajala.Napominjem da sam prije mjesec dana napravio veliki servis! Moje pitanje je dali je otišao termostat ili se radi o nečem drugom?

ODGOVOR:

Uzrok može biti termostat ali i senzor temperature motora te električna instalacija . Kvar se najbrže može otkriti ako se provjeri ispravnost senzora temperature i kada se izmjeri stvarna temperatura motora.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,9 JTD - JAČINA STRUJE OVISI O KOLIČINI GORIVA

Datum objave: 24.05.2011 18:53:59
Slika
PITANJE:

pozdrav!! vozim fiat bravo 1.9jtd 105 iz 99godine. imam problema sto auto nece upaliti. stavio sam novu pumpu sa kucistem u spremnik goriva, nova visoko-tlacna pumpa i novi el. magnetsku diznu sto dolazi na zadnju stranu tlacne pumpe. zanima me samo koliki napon struje centrala(kompjuter) salje na tu el. magnetsku diznu??? hvala unaprijed

ODGOVOR:

Napon je 12 V ali se mijenja jačina struje ovisno o količini goriva koju daje pumpa.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - ZAMJENA ZUPČASTOG REMENA ?

Datum objave: 24.05.2011 18:46:09
Slika
PITANJE:

poštovani godpodine Meić. imam pežo 307 2.0 hdi,66 kW, 2002 godina,prešao 170 000 km.možete li mi ukratko napisati postupak zamjene zupčastog remena,odnosno na šta treba obratiti pažnju,tj.kako treba da se postave oznake da bi se remen pravilno stavio.moj otac je automehaničar u penziji ali je radio na starijim tipovima vozila(golfovi II, III)i to odlično poznaje.međutim nebi se baš usudio radit novija vozila pa me interesuje ukratko procedura zamjene i na šta treba obratiti pažnju.hvala puno unaprijed...

ODGOVOR:

Za zamjenu zupčastog remena , natezača, klizača i  pumpe za vodu koriste se 9 različitih specijalnih alata . Navedeni alati i stručnost osobe garanitiraju točnost i kvalitetu radova, ostalo su samo improvizacije. Opis postupka u slici i riječi bi se produžio na nekoliko stranica .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - ZAMUTILA SE PREDNJA PLASTIKA FARA

Datum objave: 23.05.2011 15:22:36
Slika
PITANJE:

na tehničkom su mi rekli da treba polirati ili zamjeniti farove (zamutila se prednja plastika fara) za punto II 2002 god. Da li se može promjeniti samo prednja plastika i kolika je cijena za oba fara?

ODGOVOR:

Na ovaj tip vozila ugrađuje se više vrsta farova ( far s dvije žarulje , far s tri žarulje , far s žaruljama H1, far sa žaruljama H7 ) . Ovisno o tipu i vrsti farova cijena je od 480,. kn do 1.400,- kn . Vaši farovi se mogu i polirati , trebam vidjeti u kakvom stanju je unutrašnjost farova. Najbolje je da dođete do nas kako bi odmah mogli vidjeti sve detalje i kako bi mogli predložiti za Vas najbolje rješenje.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI COUPE 2,0 i - NEŠTO MU GUŠI SNAGU

Datum objave: 24.05.2011 21:43:05
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim HYUNDAI COUPE 2000.g. 2,0 102.KW. Imam problem sa autom kod kretanja. Kada upalim auto(nakon cijele noći)prvih 10 do 15 sekundi, u bilo kojoj brzini auto ima snage do nekih 1500 okretaja, a dalje koliko god stisnuo gas ne reagira, jednostavno njegovu snagu nešto guši prvih 15 sekundi. Provjerio sam usisnu granu i šelne, senzor kisika je bio klimav,on je stavljen na sportki filter(gljivu),učvrstio i njega ali ga moram još i očistiti. To se događalo unazad par dana kad sam zamjenio vodenu pumpu i set kvačila. Danas ujutro kad sam SAMO upalio auto počeo je neisprekidano raditi nekih 5 sekundi, samo što se nije zgasio. Nakon 5 sekundi sve u redu, na velikim i malim brzinama, na velikim i malim okretajima,ima normalno snage. Nakon pet sati poslije opet sam upalio auto i nije bilo nikakvih nuspojava kod paljenja niti kod kretanja ??? čudno se ponaša jedino kada odstoji preko noći ili čitavog dana, u čemu je fora??? Molim Vas pomozite, s poštovanjem, Igor

ODGOVOR:

Poštovani, pažljivo sam pročitao sve što ste napisali . Točan odgovor što je uzrok i što je neispravno mogao bih dati tek nakon ispitivanja pojedinih komponenata na Vašem vozilu. Treba ispitati slijedeće komponente i dijelove : električnu instalaciju, tlak goriva, injektore, potenciometar gasa, MAP senzor, EGR ventil, ECU centralu . Po potrebi ispitati treba i sustav paljenja te senzor radilice. Ako ne uspijete doći do rješenja javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 16V - NEMIRAN RAD HLADNOG MOTORA

Datum objave: 24.05.2011 18:38:33
Slika
PITANJE:

Postovani, prvo da pohvalim vasu stranicu i trud koji ulazete da bi svima izasli u susret svojim savjetima.. I ja sam jedan od ne retkih ljubitelja opel vozila kome je potreban savjet..Naime posjedujem opel astru g 1.6 16v 74kw i vec par dana ima sledeci problem prvi prvom jutarnjem paljenu kad je hladno auto,pali bez problema ne prijavljuje nikakvu gresku nista ali dok je hladan motor jako trese karoseriju i nemirno radi pri cemu obrtaji ne variraju nesto drasticno nekih 100-150rpm gore dole sto je za benzinca uobicajeno ali ta vibracija koja se prilikom strata i rada hladnog motora je jako neugodna ali kad se motor zagrije radi savrseno. Napomena auto trosi neznatnu kolicinu ulja 0.2 0.3l na 1000 predjenih Km...Vozio sam ga na dijagnostiku i pri cemu nisam dobio niti neki odogovor sta je u pitanju niti saniranje tog kvara pa bih vas zamoli ako bi ste mogli da mi date neke smjernice na sta da obratim paznju od cega mi potice ta nemiran rad hladnog motora koji se prenosi na karoseriju bukvano vibracije osjetim na volanu..

ODGOVOR:

Nepravilan rad motora dok je hladan ( vibracije, mali broj okretaja ) može se događati radi neispravnih dijelova i sklopova sustava elektronskog ubrizgavanja goriva . Radi toga se moraju ispitati slijedeće komponente : brtvljenej na usisnom kolektoru, aktuator minimuma, senzor temperature motora, TP senzor leptirastog ventila, električne instalacija do upravljačkog računala motora, regulator tlaka goriva, injektori, leptirasti ventil, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 DCI - PRIKAZ TEMPERATURE VARIRA

Datum objave: 24.05.2011 18:32:22
Slika
PITANJE:

Poštovanje gosp. Meić Pitanje : Vozim Lagunu 2.2dci automatic 2004 godina i prije nekoliko mjeseci sam prvi puta primjetio nešto čudno sa kazaljkom temperature.. Kazaljka inace stoji ispod srednje crte cca 80stupnjeva, i prilikom normalne vožnje na brzoj cesti na tempomatu na 110km/h kazaljka odjednom skoči na visoku temp. skroz gore u gusto iscrtkano područje i ventilator upali na max, nastavim voziti i kazaljka odjednom u 1 sec padne u normalno područje i tako par puta, da bi otisla skroz u maksimum i auto javlja na displayu STOP... stanem ostavim u leru i dignem haubu, na posudi antifriza nema pritiska, voda lijepo cirkulira znaci termostat otvoren.. sad mi nije jasno da li je to kriva informacija od nekog indikatora ili šta... Hvala unaprijed na odgovoru.

ODGOVOR:

Sve što ste nabrojili govori da je rashladni sustav i mehaničko stanje motora ispravno. Neispravan je samo prikaz temperature motora. U ovom slučaju moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, električna instalacija od motora do ECU računala, instrument za temperaturu. Sve što sam naveo terba ispitati .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI SONATA 2,0 GLS - NIJE PROŠAO EKO TEST

Datum objave: 24.05.2011 18:29:33
Slika
PITANJE:

Poštovani, Moj Hyundai (Sonata 2.0 GLS iz 1998.) nije prošao EKO test. Možete li mi molim Vas savjetovati daljnje akcije na temelju niže navedenih parametara: MIN MAX IZM 1) prazni hod 650 850 730 D CO - 0.5 1.26 L* CO2 13 18 12.99 L HC - 100 1067 L O2 - 0.5 2.34 L 2) povišeni hod 2500 3500 2570 D CO - 0.3 0.78 L* CO2 13 18 14.39 D HC - 100 252 L O2 - 0.5 0.98 L LAMBDA 0.97 1.03 1 D Unaprijed zahvaljujem na razumijevanju uz srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Prema svim detaljima koje ste naveli svakako treba ispitati sustav elektronskog ubrizgavanja goriva , mehanički sustav motora, sustav paljenja . Navesti ću i sve komponente koje se trebaju ispitivati a to su : lambda sonda, EVAP ventil rezervoara, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka u usisnom kolektoru, senzor temperature usisanog zraka, injektore, regulator tlaka goriva, senzor položaja leptirastog ventila, električna instalacija od motora do ECU centrale, mjerač mase zraka, sustav paljenja ( probijanje visokog napona ) , propuštanje na usisnom kolektoru, učinak i stanje katalizatora, mehaničko stanje motora. Na žalost odgovor ne može biti jednostavniji a točan odgovor mogu dati nakon pregleda Vašega vozila.

 

 

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DTI - DALJINSKO ZAKLJUČAVANJE

Datum objave: 23.05.2011 20:47:14
Slika
PITANJE:

sve pohvale za ovo sto radite...svaka cast...nadam se da i meni mozete pomoci..imam lagunu 1,1.9 dti,2000 god,72 kw.dosta cesto zna da mi malo duze vergla,samo kada je motor hladan,cim se motor ugrije svako naredno paljenje je ok...moj drugi problem bi bio sa daljinskim zakljucavanjem...nekada radi,nekada ne...bateerije u daljinskom nove...dali znate gdje se nalazi prijemnik za centralno i kako da saznam u cemu je problem??unaprijed zahvalan...

ODGOVOR:

Uzroci otežanog paljenja motora dok je hladan mogu biti brojni a iste ću nabrojiti : akumulator, elektropokretač, zrak u sustavu goriva, grijači, kompresija motora, filteri, kontrolni modul grijača, relej grijača, senzor temperature motora, dobavna pumpa, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, dize, EGR ventil, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, ECU centrala. Problemi sa daljinskim mogu biti : ključ s IC odašiljačem , bravica vozačevih vrata, upravljačka elektronika ( nalazi se lijevo od instrumant ploče ispod konzole , nije dostupna pogledu ) , prijemnik daljinskog na retrovizoru, BSI računalo. Dijagnostiku ovoga sustava rade najstručnije osoblje servisa uz pomoć servisnih uređaja i baze podataka.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,5 - OBRTAJI SKOČILI NA 7000

Datum objave: 23.05.2011 20:28:22
Slika
PITANJE:

Audi 100 85 .g. 2,5 5 cilindara benzinac. Do danas radio normalno odjednom je otišao u velik broj okretaja na 7 000 .Ugasim i ponovo upalim opet isto. Stisnem crijevo pred gas sajle na kojem je neki elektro ventil , obrtaji se smanje, pusti obrtaji rastu. Da li je greška u tom elektro ventilu za ler gas koji regulira zrak ? Hvala.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu greška je u tome ventilu kojega ste naveli ili u cijevi koja vodi od ventila do usisne grane motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 D - STAVLJANJE MOTORA U FAZU

Datum objave: 23.05.2011 19:05:18
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Već decenijama vozim škode i sam ih održavam i remontujem. To je bio razlog da se upustim u avanturu zvanu promena klipnih prstenova na bratovom golfu iz 1986. godine. U pitanju je golf 2 sa običnim dizel motorom od 1600 ccm. Moliću Vas da mi ukratko kažete kako se "postavlja u fazu" motor tog automobila, tačnije, kako se postavljaju oznake na remenicama. S poštovanjem, Zoran Stara Pazova

ODGOVOR:

Motor se stavlja u fazu na slijedeći način : radilica se stavi na oznaku tako da oznaka na zamašnjaku bude točno na oznaci koja se nalazi na otvoru mjenjača ( strelica ) , nakon toga se stavi blokada na visokotlačnu pumpu ( blokada je alat -osovina točno odgovarajućeg promjera koja točno odgovara promjeru na remenici visokotlačne pumpe i promjeru provrta na temeljnoj ploči visokotlačne pumpe, nakon ovoga postavi se bregasta osovina u položaj kada je prvi cilindar na paljenju a točan položaj bregaste osovine opet definira alat za blokadu bregaste osovine koji se stavlja na zadnju stranu bregaste osovine u za to predviđen kanal . Nakon ovoga može se postaviti remenica bregaste osovine tako da bude labavi spoj . Dalje slijedi ugradnja zupčastog remena i natezača. Kada je zupčasti remen postavljen može se zategnuti natezač . Nakon toga može se pažljivo zategnuti i remenica bregaste osovine . Za tu svrhu treba blokirati remenicu kako se ne bi to radilo preko zupčastog remena  ( postoji alat za blokadu remenice bregaste osovine. nakon ovoga mogu se skinuti sve blokade i provjeriti točnost faze motora. Ako je faza motora potpuno točna treba samo još uz pomoć specijalnog seta alata podesiti početno predpaljenje  na visokotlačnoj pumpi koje treba biti 0,92 mm .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 i.- SAM SVOJ MAJSTOR

Datum objave: 23.05.2011 18:59:02
Slika
PITANJE:

Imam jedan nekima možda smiješan problem.naime htio bi si sam zamijeniti ulje motora no na dnu motora imam 2 vijka jedan manji i jedan veči i neznam koji je od motora a pretpostavljam da je onaj drugi od mjenjača.Model auta je HYUNDAI ACCENT 1.3mpi 86ks 2002g.

ODGOVOR:

Prvo i osnovno je da utvrdite što je motor a što mjenjač . Kada budete znali sigurno što je motor tada točno ispod motora postoji karter motora a u karter ulazi i šipka za mjerenje nivoa ulja . Po toj logici ćete znati koji čep pripada karteru motora a koji čep je od mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 146 1,4 T.S- SKIDANJE NASLONA ZA GLAVU

Datum objave: 25.05.2011 00:14:55
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Alfa Romeo 146 1.4 TS iz 2001. godine. Imam dva pitanja za vas. Prvo, na koji nacin se skidaju naslonjači za glavu sa prednjih sjedišta, htio sam da stavim presvlake na sjedišta, ali nemogu nikako da skinem prednje naslone za glavu, sa zadnjim nije bilo problema. A drugo pitanje je malo ozbiljnije, motor mi radi kao u dizelasa, ali ne stalno, ali jako cesto i imam osciliranje na kazaljci broja obrtaja, znaci motor mi se zalijeće... to je najčešće kada usporavam i prebacujem u prvu, ili kada tek startam auto... kada stojim na semaforu. Bio bi vam zahvalan za savjet.

ODGOVOR:

Naslonjači za glavu imaju skrivena mjesta u samom naslonu sjedala , potrebno je iste opipom pronači , pritisnuti i izvuči naslon za glavu. Druga vrsta ima osigurač oko samog držača naslona za glavu , osigurač se izvadi i tako se izvadi naslon za glavu. Treća vrsta se vadi naglim trzajem naslona za glavu jer naslon drži opruga. Bučan rad motora koji se javlja ponekad, obično nastaje kada je neispravan varijator faze motora. Isti se može zamijeniti u kompletu , međutim postoji i reparaturni kit za varijator faze . Uz to bi trebalo ispitai : tlak goriva, injektore, potenciometar gasa, ECT senzor, MAP senzor, mjerač mase zraka, aktuator minimuma, sustav paljenja.

na vrh Povratak na vrh