Danas je: 27.01.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SUZUKI SWIFT GTI - U VOŽNJI OSTANE BEZ GASA

Datum objave: 15.05.2011 18:59:27
Slika
PITANJE:

imam suzuki swift gti 90 g. prilikom voznje auto ostane bez gasa .broj obrtaja padne na 400 o/min , moram stati ugasiti auto.upali bez problema i ide normalno.i tako par puta ,onda mu se vrati problem za par mjeseci.

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima MFI ( multi fuel injection ) elektronski sustav ubrizgavanja . Sustav se sastoji od brojnih komponenti ( električna pumpa, regulator tlaka goriva, injektori, senzori, davači , aktuatori, upravljačko računalo motora ) . Svaki od navedenih dijelova može biti uzrok radi kojih motor izgubi snagu. Za Vas bi najkorisnije bilo da obavite stručni pregled i dijagnostiku motora i nakon toga bi se točno moglo znati što je neispravno i kolika bi bila cijena popravka. Zamjenom pojedinih komponenata bez pojedinačnog ispitivanja ne može se postići rezultat.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,4 RS - LUPANJE U MOTORU

Datum objave: 15.05.2011 18:56:25
Slika
PITANJE:

Imam ford fiestu 1.4 RS iz 1989 god. Kako se zagrijava na radnu temperaturu sve jace i jace mi lupa u motoru. Zanima me da li su to hidropodizaci ili je neki drugi ozbiljniji problem? Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Na Vaše pitanje mogu točno odgovoriti kada čujem karakteristiku i specifičnost lupanja na motoru. Radi Vaše informacije hidropodizači obićno lupaju kada je motor hladan a isti imaju lagani metalni zvuk. Ako je lupanje iz motora jakog intenziteta i ako se zvuk lupanja pojačava kada se doda gas to su onda ležajevi klipnjača . Vozilo u takvom stanju ne možete voziti jer će doći do još većeg oštećenja u motoru.

na vrh Povratak na vrh

SEAT TOLEDO - PROBLEM U VRAĆANJU GORIVA

Datum objave: 15.05.2011 18:52:06
Slika
PITANJE:

seat toledo benzin 1999g problem u vraćanju goriva.Kroz bijelo rebrasto crijevo sa rezervoara vraća gorivo na cijev za dolijevanje goriva i to se događa prilikom davanja samog kontakta i traje cijelo vrijeme vožnje.Znači gorivo kruži cijelo vrijeme dok se automobil ne ugasi.Prilikom otvaranja čepa rezervoara izlazi veća količina zraka.

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu uzrok treba tražiti u sklopu sustava za odušak benzinskih para, u sklopu pumpe za gorivo koja je zajedno sa sklopom pokazivača goriva  , u nepovratnom ventilu koji se također nalazi u sklopu pumpe za gorivo.  U ovom slučaju treba ispitati rezervoar sa cijevima za odušak, čep rezervoara, sklop pumpe za gorivo, sklop pokazivača goriva,  regulator tlaka goriva,  Isto tako bi trebalo izmjeriti i tlak goriva koji treba biti oko 3 bara.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V - STAKLA SE SAMA SPUSTE

Datum objave: 15.05.2011 18:47:57
Slika
PITANJE:

Posjedujem WV Golf 5 2006 god. i imam slijedeci problem.Prosle zime je padao snijeg i na parkingu su se spustila stakla na vratima.Slijedeci put kad sam prao auto opet su se stakla spustila sama.Ako znate nesto o ovome molim vas da mi odgovorite.

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima računalo komforne elektronika preko kojega rade i podizači stakala . Vlaga i nečistoće mogu često imati utjecaja na nekontrolirani rad podizača stakla . Provjerite konektor i samo računalo komforne elektronike , po potrebi provjerite i električnu instalaciju na podnici vozila ispod podne obloge.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 TD - OD MAJSTORA DO MAJSTORA

Datum objave: 15.05.2011 13:33:24
Slika
PITANJE:

Poštovani Stalno trčim od majstora do majstora - uglavnom servis nikad nije odrađen po mojem kvalitetno.Problem koji mene momentalno muči vezan je na reno lagunu 2,2 td-97.g.RTX.Momentalno me muči:- pušta mi hladnjak motora,i čuje se lupkanje u leru iz mjenjača. Molim Vas ako mi možete dati neku okvirnu ponudu za otklanjanje meni uočenih nedostataka i dali se to uopče isplati za to godište.Reno koristim za posao i radim puno kilometraže.Za novi auto se momentalno nema a što se tiče ugodnosti i prostora više nego zadovoljan. Unaprijed se zahvaljujem. S poštovanjem Mario Grabar

ODGOVOR:

Hladnjak motora je u originalu dosta skup ali je zato cijena zamjenskog hladnjaka 3 puta manja od originalnog a isti kvalitetom potpuno zadovoljava . Lupanje u mjenjaču je druga vrsta problema , popravak toga je također moguć ali je potrebna kompletna revizija mjenjača i zamjena neispravnih dijelova. Radi složenosti mjenjača i radi vremenskog trajanja demontaže , montaže i popravka mjenjača popravak je uvijek zahtijevan i skup. Točnu cijenu popravka bih mogao reći tek nakon što se rastavi mjenjač . Najčešći dijelovi koji se mijenjaju su ležajevi mjenjača, pojedini zupčanici, kanđaste spojke . Navedenih dijelova nema zamjenskih a originalni su uvijek skupi i treba ih naručiti. U grubo mogu navesti troškove popravka mjenjača kako bi otprilike imali uvid o visini troškova ,  to bi bilo od 3.000,- do 5.000,- kn . Radi toga neki vlasnici vozila traže rabljene mjenjače čija cijena je nekoliko puta manja nego sam popravak postojećeg mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO LANOS 1,5 i - KAPLJICE ULJA

Datum objave: 16.05.2011 00:07:09
Slika
PITANJE:

Dobar dan gospodo. Jas sam iz Makedonije, pratim stalno vasi sajt o avtomobilima i jako mi se svidja. Imam jedno pitanje. Posedjujem Daewoo Lanos 1500 proizvodnje 1999 godine. Pre par dana otvorio sam letvicu za kontrole ulje u motor ali kad je motor bio zagrijan i u radu. Poceo je izbacivati ulje u sitnim kapicama kroz cevicu gde stoji letvicu za kontrole ulja. Dali je to normalno posto sam bio kod dva servisa i oni su mi rekli da je to normalno za benzinca i da se motor toj nacin podmaziva i ako je kracha cevica za kontrole ujle kao kod mene pri rada motora i zagrijan motor normalno je bilo da isfrla ulje niz nje. Trose mi i malo ulje, nema plavi dim ujutro, vozilo normalno radi i vuce ugorninama u servis su mi rekli da trose ulje zasto ne podnosi tip ulje koji koristim Api 10-40 W i sovetuju me da probam sa 15-40 W.Molim vas za vashi dragocenjeni savjet i molim vas recite mi dali je ono gorenavedeno normalno ili ako nije recite mi neko resenje. Pozdrav iz Makedonije.

ODGOVOR:

Kapljice ulja koje vidite kada izvadite mjernu šipku su normalna pojava a to se događa i na drugim motorima . Činjenica da kapi ulja izlaze iz motora kada izvadite mjernu šipku ne znači ništa i na taj način se ne može raditi nikakva kontrola potrošnje ulja. Vaš motor sigurno troši ulje na semeringe ventila ili kroz vodilice ventila. Drugi ali rijeđi uzrok su klipni prstenovi . Ulje koje koristite je odgovarajuće a vi možete pokušati s drugom vrstom i gradacijom ulja .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 1,8 i. - PROBLEM SA HIDRAULIKOM

Datum objave: 15.05.2011 13:30:17
Slika
PITANJE:

Surfujuci po internetu u potrazi za rjesenjem problema naisao sam na Vas sajt i prvo bih htio da pohvalim Vasu spremnost da pomognete drugima u nevolji bez novcane nadoknade. A sad da se vratim na problem i da Vam postavim pitanje i bio bih zahvalan ukoliko bi ste nasli vremena da mi odgovorite. Naime imam citroen c5 1.8 benzin 2002. god. i prilikom redovne zamjene ulja i promjene disk plocica poslije zavrsenog servisa pojavio se problem sa hidraulikom, auto nikako da stabilizira ogibljenje nego se stalno podize i spusta. Napominjem da ima ulja u posudi i da nije imao tih problema prije servisa.Unaprijed Vam se zahvaljujuem na izdvojenom vremenu.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moguči uzroci su regulator nivoa karoserije ( isti se nalazi ispod vozila a njegov upravljački dio se nalazi u kabini između siceva , Vi to sigurno znate ) . Drugi uzrok upravljačka elektronika sustava ovjesa . Za ovo drugo potrebno je koristiti usluge servisa . Postoji još jedna mogučnost a to je nesipravnost jednog od amortizera koji na sebi imaju kuglasti hidraulično-pneumatski sklop.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,2 HDI - AUTOMATSKI MJENJAČ

Datum objave: 15.05.2011 13:17:57
Slika
PITANJE:

Poštovani imam citroena c5 2.2 hdi 2002 i presao sam 200000 km i sve je bilo ok do jutros isparkirao sam auto iz garaže i ponovo vratio i sve je radilo, poslije nekog vremena ponovo sam pokusao pokrenuti auto ali mi mjenjač (automatski) nije dozvoljavao da prebacim ručicu iz P nigdje, da li mi možete reći u čemu je problem i kako da otklonim kvar.Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Prvo što treba gledati je napon akumulatora, drugo je ispravnost stop šaltera kočnice, treće je sam prekidač na ručici za šaltanje automatskog mjenjača i na kraju je mehanička blokada same ručke za šaltanje brzina. Provjerite navedeno i nemojte ništa raditi na silu.

na vrh Povratak na vrh

VW TRANSPORTER 1,7 D -UTVRDITI ISTROŠENJE CILINDARA

Datum objave: 14.05.2011 18:43:29
Slika
PITANJE:

pozdrav evo ovako vozim wv transporter 1.7d nedavno sam napravio takozvanu generalku, glavu motora smo zamjenili za drugu glavu motora od 1.6., glava motora je uredena. zamjenio sam karike i letece motor radi ali kroz iberlauf ima pritisak, kad stavim cjev na iberlauf nastaje pritisak ulja i izbaci ulje preko sipke za mjerenje razine ulja, motor je radio 2-3 sata na mjestu, nije mi jasno stvarno su toliko kosuljice istrosene da probije kompresija preko prstena u karter ulja hvala

ODGOVOR:

Kada ste obavljali spomenute radove morali ste izmjeriti istrošenost cilindara i ovalnost . Tom prilikom bi utvrdili da je istrošenje cilindara preveliko . U tom slučaju klipni prstenovi ne pomažu ali pomaže obrada cilindara na prvu prekomjeru i ugradnja odgovarajućih klipova .  Sada Vam jedino preostaje da ponovo demontirate glavu motora, utvrdite koliko je istrošenje cilindara i da nakon toga obavite strojnu obradu bloka motora.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,9 JTD - PRODAVAČ GA HVALI

Datum objave: 14.05.2011 18:36:17
Slika
PITANJE:

Poštovani, prvo da vam kažem, vaš sam česti čitalac i u nekoliko slučajeva su mi pomogli vaši jako stručni savjeti, zbog čega vam se ovim putem zahvaljujem! nadam se da ćete mi i ovaj put pomoći u mooj odluci. Naime, razmišljam o kupovini fiata bravo 1.9 jtd DINAMIQUE sa pređenih otprilike 100.000 km, prodavač ga hvali na sva zvona, ali ja želim biti potpuno siguran. možete li mi dati savjet na šta da posebno obratim pažnju kod ovog automobila, koje su mu mane i td. Unaprijed vam se zahvaljujem. S poštovanjem!

ODGOVOR:

Prilikom kupovine rabljenog vozila najvažnije je da obavite stručni pregled vozila kako bi ispitatli u kakvom je stanju . Stručni pregled treba obuhvatiti sve važne dijelove i sustave na vozilu kako bi izbjegli neugodna iznenađenja. Vozilo se najprije ispituje na probnoj vožnji a nakon toga na servisnoj dizalici. Od važnijih ispitivanja bih spomenuo :  mjerenje kompresije,  provjeru stanja mjenjača, provjeru ovjesa i upravljačkog mehanizma, provjeru ispravnosti klima uređaja i sustava grijanja, provjeru kočnog sustava , provjeru karoserije i interijera .

na vrh Povratak na vrh

LAND ROVER FREELANDER 2,0 D - SVIJETLE LAMPICE ABS,TC

Datum objave: 14.05.2011 16:32:40
Slika
PITANJE:

Imam Land rovera Freelander 1999. TD 2000 diesel, na displayu svijetle lampice ABS,TC i ukošeo vozilo sa uskličnikom. Bila sam kod automehaničara, međutim na dijagnostičnom instrumentu može vidjeti samo motor i kočnice a to je sve ispravno. Auto sam kupila prije dva mjeseca i prošao je tehnički pregled. Uz vozilo nisam dobila servisnu knjižicu. Molim savjet, hvala

ODGOVOR:

Navedene lampice se odnose na sustav ABS ( anti block system ) i na sustav protiv proklizavanja  TC ( tracking control ) . Oba sustava su međusobno povezana i djeluju kao jedna cjelina. U ovom slučaju najvjerojatnije je neispravan sustav ABS . Najčešće greške su pojedini senzori na kotačima, električna instalacija ABS-a , hidroagregat, računalo ABS-a . Naravno da svaki servis ne može sa svojih sposobnostima otkriti i nakon toga otkloniti kvar , zato potražite servis koji to može raditi . Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

VOLVO V40 - LAMPICA SERVICE

Datum objave: 14.05.2011 18:30:58
Slika
PITANJE:

Posjedujem Volvo V 40 i u zadnje vrijeme se pali lampica SERVICE,a nakon 2 minute se ugasi.Da li trebam nešto poduzeti po tom pitanju?Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Lampica SERVIS se pali kada na vozilu ili motoru nedostaje nekog ulja ili rashladne tekućine . Isto tako spomenuta lampica može signalizirati neki kvar na motoru koji ne mora biti veliki . Opčenito ta lampica kao i sama riječ upućuje da posjetite servis u cilju kontrole motora.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 75 2,0 CDT - DA LI KUPITI ?

Datum objave: 14.05.2011 16:22:09
Slika
PITANJE:

Postovani Meicu, Imam jednu molbu, želio bih kupiti rover 75 2.0 CDT. To auto mi se vec dugo svidja, ali svi mi govore nemoj, kako ces odrzavati, isto i kolega koji se razumije u auta i koji bi trebao pregledati auto kada budem kupovao kaze nemoj rovera. Malo sam citao po forumima i podjeljena su misljenja mada sam od onih koji su ga imali ili imaju mogao cuti prilicno dobre stvari odnosno da su bili zadovolji. - sta je to najgore sto bi se moglo desiti? - Da li je veliki problem za djelove obzirom da mnogo toga djeli sa bratskim bmw-om - Na sta bi trebao obratiti paznju prilikom kupnje? i da li mi ipak predlazete da izbjegavam ovo auto? Velika hvala unaprijed

ODGOVOR:

Ako se spomenuto vozilo Vama sviđa Vi ćete ga sigurno kupiti bez obzira na negativne komentare Vaše okoline. Za ovo vozilo se može reći da je kvalitetno i pouzdano . Mora se naglasiti da takvih vozila ima jako malo i zato je ponuda s rezervnim dijelovima slaba, svaki ozbiljniji dio ili sklop se mora naručivati i čekati . Cijena dijelova je veća od uobičajene . Vrlo važno je da vozilo koje namjeravate kupiti nema značajnijih nedostataka . Filteri, kočne obloge , remeni , mogu se normalno nabaviti.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 2007 - NOVI VOZAČ

Datum objave: 14.05.2011 16:17:42
Slika
PITANJE:

Poštovani! Vozim renault clio 1.2, 2007 god.prešao 29000 km Kupio sam ga nedavno i napravljen je mali servis na njemu.(zamjena ulja filtera...) Zadovoljan sam autom u vožnji, ali mi se počeo gasiti pri startanju. - primjer: auto me dobro služi dok vozim, ali kad stanem na raskrižju pri polasku s mjesta zaustavljanja počne zatrzavati i ugasi se. istovremeno se upale sve lampice na ploči zajedno s lampicom stop. nakon toga pokušam opet upaliti auto i to se ponovi 2 -3 puta i onda 3. ili 4. put krene. . nov sam vozač pa mi sve te stvari nisu poznate. Bio bih vam jako zahvalan ako bi mi mogli odgovoriti na moje pitanje. hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu svakako treba napraviti temeljitu dijagnostiku motora nakon koje će se točno utvrditi što je neispravno i zašto se motor gasi . Normalno je da se tada najprije obavi kontrola mehaničkog stanja motora te kontrola svih dijelova sustava goriva i sustava paljenja . Točan odgovor na Vaše pitanje bih mogao dati nakon pregleda vozila. Ovom prigodom ću navesti što se sve treba ispitati kako bi se otkrio kvar a to je slijedeće : zabrtvljenost usisnog kolektora, nečist rezrvoar za gorivo, niski tlak goriva, nečisti injektori, senzor položaja leptirastog ventila, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor temperature motora, aktuator minimuma, električna instalacija, lambda sonda, senzor RPM, upravljačka centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 2,0 TDI 2007.-OTEŽANO PALJENJE HLADNOG MOTORA

Datum objave: 14.05.2011 10:19:04
Slika
PITANJE:

Postovani, kupio sam skodu octaviu, 2.0 TDI, 2007 god s prijedjenih 94000 km. Primjetio sam da obicno prvo paljenje ne uspijeva,a od druge da. Medjutim,auto nisam vozio 4 dana i danas sam probao upaliti i nista. Ima zvuk kao da treba upaliti i nista. Da li je u pitanju akumulator ili grijaci ili nesto drugo? Imam auto 20 dana. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Otežano paljenja hladnog motora može nastai radi više različitih faktora utjecaja a to su : akumulator, elektropokretač, grijači, modul grijača, zrak u sustavu goriva, filteri, mehaničko stanje motora, ECT senzor, EGR ventil, električna instalacija od motora do upravljačkog računala, dize, ECU centrala. Pregledom vozila može se točno otkriti uzrok.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - LOŠ EKO TEST

Datum objave: 14.05.2011 10:16:02
Slika
PITANJE:

Fiat punto 95 god. u voznji trza. To se desava u voznji prilikom oduzimanja gasa ili prebacivanjem u nizu brzinu a poslije dodavanja gasa sve dobro pri vecim okretajima.isto tako na ler gasu ima nemiran rad skacu mu obrtaji do 2000 okr. Na tehnickom pregledu ima dvije godine imam problema sa eko testom na vecim okretajima. Promijenjen zupcasti sa natezacem, ulje, svi filteri, kablovi, svjecice, bobine. molim vas pomagajte s nekakvim savjetom ja neznam sto vise da radim, a i tehnicki pregled je blizu! HVALA!

ODGOVOR:

Problemi koje ste naveli mogu nastati radi neispravnog rada sustava ubrizgavanja goriva ili radi neispravnog sustava paljenja . U manjem broju slučajeva uzrok je loše mehaničko stanje motora. Radi toga najprije treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora a nakon toga se otklanjaju pronađene neispravnosti. Ispitati treba slijedeće : fazu motora, podešenost ventila, kompresiju, zabrtvljenost usinog kolektora.  Nakon ovoga ispituje se : tlak goriva, filteri, rezervoar ( moguće nečistoće ) , regulator tlaka goriva, potenciometar gasa, MAP senzor, EVAP ventil rezervoara, električna instalacija, injektor/injektori, lambda sonda, ispravnost ispušnog sustava, ispravnost sustava paljenja ( elektronika paljenja , bobina, ECU centrala. Odgovor bi mogao biti jednostavniji ali bi prije toga morao pregledati Vaše vozilo.

na vrh Povratak na vrh

OPEL MERIVA 1,7 DTI - STRADAO HLADNJAK ULJA

Datum objave: 14.05.2011 10:10:59
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine. vec sam postavljao pitanje za opel merivu i Vi ste mi odmah odgovorili, zelim da se zehvalim i da pitam posto je utvrdjeno da je na mom opel merivi 1.7 dti 55kw. 2003 god. stradao hladjak ulja a trenutno nemam para da ga zamijenim, kako ga prespojiti da je van funkcije, na kratko vrijeme dok ne kupim novi. Jos jednom hvala puno. Srdacan pozdrav.

ODGOVOR:

Na hladnjaku za ulje postoji ulazna i izlazna cijev. Te dvije cijevi treba spojiti zajedno. Tlak ulja na spomenutim cijevima je u pojedinim trenutcima veći od 7 bara.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - SERVO PUMPA I OSTALI KVAROVI

Datum objave: 14.05.2011 10:08:04
Slika
PITANJE:

Poštovani posjedujem citroen Xsaru 1.4i iz 2002 godine sa prij

eđenih 92000km odnedavno se pojavljuje problem za kojeg mehaničar navodi da je do servo pumpe (čudan zvuk kao da nešto šušti iz predijela motora),da li bi bilo najbolje kupiti novu ili polovnu servo pumpu ili postoji mogućnost reparacije (nova košta 2500kn),također navodi da bi uz promjenu servo pumpe trebao zamjeniti i klinasti remen iako sam ga mijenjao na 60000km, zanima što se može dogoditi u slučaju njegova puknuća.Zatim navodi problem kako on kaže "baca" ulje na glavu motora što se vidi na dnu i bloku motora i potome da je tekućina za hlađenje poprimila crnu masnu boju.Kaže da bi se trebla skidat glava motora i radit obrada glave, promijenit zupčasti remen ako do sada nije mijenjan, na koliko se kilometara on mijenja i što mi je činit jer spomnje velike novce do 5000 kn da otkloni sve kvarove. Puno hvala na odgovoru!!

ODGOVOR:

Ako želite zadržati Vaše vozilo za slijedećih nekoliko godina normalno je da ćete obaviti sve potrebne radove kako bi Vaše vozilo bilo ispravno i kako bi što duže trajalo. Pumpa servo volana se može servisirati a ukoliko je ista jako oštećena može se ugraditi i rabljena ispravna. Ulje u servo volanu mijenja se svake dvije godine ili svakih 60.000 km . Pojava ulja u rashladnom sustavu i curenje ulja ispod glave motora također zahtijevaju adekvatnu intervenciju na motoru. Kada se demontira glava motora istu treba ispitati  radi mogućeg puknuća i nakon toga obaviti kompletnu obradu glave motora. Zupčasti remen , natezač i pumpa za vodu mijenjaju se na 120.000 km ili po potrebi i ranije  ( ako to zahtijeva situacija ) .  Svi radovi na glavi motora moraju biti napravljeni stručno , profesionalno i s najboljim materijalima jer se to radi za slijedećih 10 godina.

na vrh Povratak na vrh

SAAB 93 2,2 DIT - EGR VENTIL

Datum objave: 14.05.2011 09:42:21
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Posedujem vozilo marke Saab 93 sa motorom 2.2. dit od opel astre g.pa me interesira dali postoji mogucnost zatvaranja( blindiranja) vakumskog egr ventila na motoru

ODGOVOR:

Ako zatvorite EGR ventil upravljačko računalo motora će to prepoznati i smanjiti snagu motora .  Smanjena snaga motora Vas sigurno neće zadovoljavati.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V - KADA JE MIJENJAN ZUPČASTI REMEN ?

Datum objave: 13.05.2011 19:35:47
Slika
PITANJE:

poz,,kupio sam golfaV..al kad otvorim haubu pise da je zupcasti remen mijenjan na nekih 197ooo..al to mi ne pise u knjizici od servisa nego samo na haubi,,pa jel ima neki nacin da se pogleda zupcasti remen da se vidi jeli mijenjen ili je samo vlasnik napisao kilometrazu da ga proda,,ps,,nemam board computer,,hvala

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu možete provjeriti stanje zupčastog remena tako da se demontira zaštitni poklopac . Tada stručna osoba može zaključiti da li je razvodni remen, natezač, klizač nedavno mijenjan ili nije . Drugi način ne postoji.

na vrh Povratak na vrh