Danas je: 27.04.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 307 2,0 HDI - OSTAO BEZ SNAGE

Datum objave: 20.05.2011 13:35:42
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Nedavno, tj. prije mjesec dana sam kupio Peugeot 307 2002g 20hdi 79KW,FAP Nakon vožnje autocestom najednom je auto prestao vući, ko da nema turbine! nikud nikam, otišao sam do prijatelja koji ima servis da provjeri što se događa. Nakon što je provjerio turbinu, vakum cijevi i to sve spojio ga je na tester i ustanovio je da nevalja reg.protoka zraka. Naručili smo novi, ugradili, Auto vuće bolje nego što je sa onim prijašnjim (pokvarenim) reg.prot.zraka ali ne vuće kao što je vukao prije! kad je bilo ispravno! Pitanje je dali je moguće da se reg.pro.zraka mora prilagoditi autu s vremenom ili bi odmah od samog početka auto morao ići dobro? Što se tiće Fap filtera temparatura je na ulazu u njega cca 200 stupnjeva viša nego na izlazu, a vozio sam se samo jedan dan s pokvarenim reg.pr.zraka. Dal je moguće da se je već nešto zaštopalo pa zato neide?

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih motor može izgubiti snagu a tu spadaju i razlozi koje ste Vi naveli. Nakon pregleda vozila točno bih mogao odgovoriti na vaše pitanje . Sada ću nabrojiti i ostale razloge odnosno koje dijelove sve treba ispitati kako bi utvrdili zašto motor nema potrebnu snagu a to su : prisutnost zraka u sustavu goriva, filteri, senzor pedale gasa, dize, tlak turbine, MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, senzor tlaka na Rail-u, senzor pedale kočnice, senzor temperature goriva, smanjen protok ispušnih plinova kroz ispušni sustav, FAP filter, katalizator, ECU centrala. Neispravni mjerač protoka zraka obično ne napravi nikakvu štetu .U svakom slučaju potrebno je pogledati i ostalo što sam nabrojio.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTAR 2,0 16V - SKIDANJE BRAVICE NA VOLANU

Datum objave: 20.05.2011 00:13:41
Slika
PITANJE:

molim vas ako mi mozete objasnuti kako se skida bravica na volanu,blokirala kopletno sa volanom.sve skinem osim plastike u kojoj je kod kljuc ili ako imate kakav savjet kako bi se dalo popraviti.vozim astru 2.0 16v dti

ODGOVOR:

U slučaju kada kontakt bravica zablokira i zaključa volan , postupak demontaže je zatijevan i složen. Isti se ne može napraviti bez servisne logistike i servisnih uvjeta. Način demontaže nije uvijek isti jer zavisi kako je zaključan volan. Ukratko mogu reči da treba osloboditi sve što smeta pristupu bravici  i vijcima koji fiksiraju bravicu za konzolu volana. Najsloženiji dio posla je odvijanje vijaka koji fiksiraju bravicu. Vijak nema prihvat jer prilikom montaže bravice glava vijka se namjerno polomi radi sigurnosnih razloga. Ako je to tako onda se koristi bušilica ili drugi neuniverzalni alati. Nisam Vam puno pomogao ali sve jedno vi pokušajte možda ćete uspijeti.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 D - NE PALI NAKON SERVISA BOSCH PUMPE

Datum objave: 20.05.2011 00:07:58
Slika
PITANJE:

Imam Opel Astru 1,7 GL Diesel 1993 godište. Majstor za Bosh pumpe mi je servisirao Bosh pumpu i podesio ubrizgavanje goriva ali mi je sada nastao problem da ne mogu automobil upaliti,dugo ga moram verglati a novi su grijači i kada ga upalim na ispuh mi izlazi plavi dim,molim savjet što napraviti.

ODGOVOR:

Na samom početku moram reči da ne mogu komentirati kako je obavljen servis visokotlačne pumpe niti kako je ista podešena prilikom ugradnje. Mogu vam navesti sve što može utjecati na teško ili otežano paljenje motora. Sigurno je da pregledom Vašega vozila mogu točno pronači i otkloniti kvar.  Faktori koji utjeću na probleme s paljenjem su : akumulator, elektropokretač, grijači, zrak u sustavu goriva, filteri, dize, kompresija, nečistoća u rezervoaru, visokotlačna pumpa , podešenost početnog predpaljenja.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT - PROBLEM SA KOČNICAMA

Datum objave: 20.05.2011 00:02:41
Slika
PITANJE:

Prilikom kočenja sa Fordom Escortom vuče u desno a kod naglijeg pritiska na kočnicu vrača se lijevo.Isto i kod kočenja pri malim brzinama nakon puštanja kočnice auto i dalje koči.To se sve događa sa radnm kočnicom parkirna je uredu.Auto je 97 godiste 150000km.

ODGOVOR:

Kada vozilo zanosi u jednu stranu prilikom kočenja potrebno je detaljno pregledati sve dijelove kočnog sustava i nakon toga napraviti sve radove koji su potrebni. U praksi često postoje takvi slučajevi a najčešći uzroci su : istrošene kočne obloge, blokirani pojedini cilindri kočnice, blokirana kočna kliješta na vodilicama, cijevi hidraulike kočnice, pojedini cilindri kočnice, glavni kočni cilindar, neispravni pojedini dijelovi prednjeg ovjesa . Ovakve poslove često radimo , zato sam i naveo sve što bi moglo utjecati na zanošenje vozila prilikom kočenja.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 2,0 TDI PD - KLOPOTANJE NA NIZBRDICI

Datum objave: 19.05.2011 23:58:13
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, iznimno cijenim Vaše savjete koje redovito pratim i nadam se da ćete i za moj problem imati ideju što i kako. Imam Škodu Octaviu 2.0 TDI sa 140 KS, 2007, auto ima 111.000 km. Nije rađen veliki servis. Kada (najčešće ujutro hladnim motorom) se spuštam dugačkom nizbrdicom (vožnja kreni stani, u leru, nizbrdo) prilikom kretanja vozila iz mjesta osjeti se jako neravnomjeran rad, kao neko lagano klopotanje i gubljenje broja okretaja. Kad se zakoci i auto stane sve OK. Ponovno popuštanje kočnice, auto krece i klopoće... Kad se krene motorom nikakvih problema, vuče, ne dimi, sve za 10. I osjeti se ponekad nemiran rad kad stoji na mjestu i radi u leru, kao lagano trzanje. Puno Vam hvala i lijepi pozdrav!

ODGOVOR:

Primjedbe koje ste na neki način pokušali objasniti mogu ukazivati da uzrok može biti dvomaseni zamašnjak i dize. Najprije bi trebalo ispitati dize i količinu goriva na pojedinim dizama . U praksi nije rijedak slučaj da između pojedinih diza postoji značajna razlka u količini goriva . To može utjecati na nemiran rad motora na leru a indirektno ima utjecaj i na dvomaseni zamašnjak. Defektažu zamašnjaka mogu napraviti jedino na probnoj vožnji a putem opisa to nije moguće.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - UGRADNJA DIESEL MOTORA

Datum objave: 19.05.2011 23:53:20
Slika
PITANJE:

Imam Pasata 35i 1988god. 66kW. Od prije godinu dvije mi se drasticno povecala potrosnja (u gradskoj voznji sa 10-11 litara se povecala na 15-18 litara). Obisao sam dosta majstora u svom kraju i posto nisam uspio rijesiti problem odlucio sam se na ugradnju dizel motora. Vas bih milo za savjete koji motor da izaberem (kazu mi da od Golfa 3 potpuno odgovara) i sta sve treba promjeniti i na sta obratiti paznju da kasnije ne bih imao problema. Unaprojed zahvalan!

ODGOVOR:

Ugradnja dizel motora u Vaše vozilo nije jednostavna jer ima puno dorada i preinaka . Uz navedeni motor morat će se ugraditi i mjenjač, prilagoditi ispušni sustav, električnu instalaciju, filtere, ugraditi upravljačko računalo motora, prilagoditi hladnjak i cijevi rashladnog sustva  te ostale potrebne dorade koje će se otkriti prilikom ugradnje drugog motora.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - PRAVNI SAVJET

Datum objave: 19.05.2011 23:49:48
Slika
PITANJE:

Molim Vas da mi kažete kome bi se trebao obratiti da bi dobio odgovor koji ima neki službeni značaj.Radi se o sljedečem.Vrata na automobilu automehaničarska radionica je navela da su zamjenjena tj. kupljena i plačena nova vrata. Sumnjamo da je isto učinjeno več smatramo da su stara oštečena vrata popravljena. Unaprijed hvala .

ODGOVOR:

Jedino što mi pada na pamet su : udruga za zaštitu potrošača, obrtnička komora, privatna tužba putem advokatske kancelarije.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 D - SUSTAV ZA PRANJE STAKLA

Datum objave: 19.05.2011 10:57:41
Slika
PITANJE:

Poštovana gospodo 1 Bit ću slobodan postsviti vam dva pitanja a usput i pohvaliti vašu stranicu 1.Posjedujem Ford focu 1,8 d -1999 g i imam problema sa dotokom vode na šajbe , gdje se krije kvar? 2. Gdje mogu kupiti kinetički zglob po prikladnoj cijeni Želim vam puno uspjeha u radu pozdrav !!!

ODGOVOR:

Sustav za pranje stakla sastoji se od : posude s tekućinom, elektropumpice koja se nalazi na samoj posudi, cijevnih vodova koji vode od posude do mlaznica, elektroinstalacije koja ide od prekidača u kabini do električne pumpice na posudi. Ako pumpica ne radi provjerava se sama elektropumpica, električna instalacija, prekidač. Ako pumpica radi provjerava se : čistoća posude  ( moguć kamenac ) , ispravnost pumpice, ispravnost cijevnih vodova ( oštećenje ili začepljenje ) , ispravnost samih mlaznica. Homokinetički zglob možete kupiti u svim boljim trgovinama autodijelova.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 16V - IZGUBIO POVJERENJE U SERVIS

Datum objave: 19.05.2011 23:46:48
Slika
PITANJE:

Pozdrav!Problem opel astra 1,6 16v 2003 god. Problem kvara je da ne može raditi u "LERU" ili npr ako se vozite u 5 brzini i stisnete kvačilo obrtaji naglo padnu na nulu. Prije 6mj. mi se to desilo i otišao sam u opelov servis da vide što se dešava na kompjuteru (jer se upalila lampica od kompjutera na komadnoj ploči u autu) nesto su mi spominjali 3 cilindar da smjesu ne dobiva dovoljno dobro pa su resetirali kvar i promjenili EGR ili ERG ventil ne znam tocno kako se zove al koliko znam to je ventil koji kontrolira ispušne plinove ili tako nesto. Onda je auto radio normalno. Prije ped dana sam uočio da kad stisnem kvačilo i zelim promjeniti brzinu isto npr. iz5 brzine u 4 da mi obrtaji padnu skoro na 500 pa se onda ustabile ili kad iz druge brzine išaltam u ler onda obrtaji padnu na 500 skoro da se ugasi auto i vrate se sami nazad na neki 900.I jučer mi se desilo da se auto ugasio (al nije mi lampicu upalio od kompjutera u kabini da je neki kvar sa ispuhom ili elektronikom) i sad kad ga upalim samo se ugasi i motor cudno radi! Sad mi vele u Opelu da je opet ono ovo al nista točno ne govore nego da moraju cekat neki dio da bi bili sto posto sigrni,a onaj ventil sto su mi ugradili pitam jel radi oni ništa ne govore,Taj ventil ima garanciju ,što su prvi puta rekli lose gorivo pa je on crko i da treba novi.A isti princip kvara se dešavao onda i sad.Sad vele da nije vise taj kvar nego drugi al ne kazu točno što se dešava.Iz tog razloga se javljam vama jer sam izgubio povjerenje u njih, pa bi molio vas savjet što mi je činiti i što trebam testirat sve na auto da to bude sigurno da će auto radit.Ne bi želio da se kopa po auto i rastavlja nesto što nema veze s tim kvarom nego da mi date savjet šta treba na autu prvo provjerit da se otkloni kvar.Hvala !

ODGOVOR:

Kada postoje problemi na vozilu kao što ste i Vi opisali i napisali tada se ne može na osnovu opisa točo odrediti što je neispravno i gdje su greške. U ovom slučaju prvo i osnovno bi bilo da se na Vašem vozilu napravi kompletna dijagnostika motora. To znači da se točno ispitaju sve komponente pojedinih sustava. Najprije se ispituje mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, stanje usisnog kolektora ) . kada je ovaj dio odrađen ispituje se sustav elektronskog ubrizgavanja goriva i to sve komponente sustava . Na kraju ostaje sustav paljenja a to su sve komponente koje su u funkciji stvaranja iskre na svjećicama. Sistematskim pristupom , stručnim ispitivanjem i profesionalnošću na opisani način točno se može otkriti što je neispravno . Nakon toga se može predložiti rješenje i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar/kvarove.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,9 DTI - NEISPRAVNOSTI NA ELEKTRIČNOJ INSTALACIJI

Datum objave: 19.05.2011 10:52:29
Slika
PITANJE:

pozdrav, imam problem sa svojim megan coupeom, 1,9 dti 2000 godina, dizelas :) Kad okrenem kljuc u bravici ona crvena lampica na kontrolnoj ploci pocne titrati extra brzo i auto vergla, ali ne zeli upaliti. Odmah bi napomenuo da mi vec neko vrijeme ne radi centralno putem kljuca, centralno na gumbu u autu radi normalno. Takoder, nesto nije u redu sa strujom jer kad stisnem npr. kocnicu pale mi se lampice od maglenki, i zmigavci kad rade takoder titraju extra brzo, a ne normalno. Unaprijed hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu i svim detaljima koje ste naveli može se zaključiti da postoje evidentne neispravnosti na električnoj instalaciji, na sustavu centralnog zaključavanja , na sustavu za blokadu paljenja.  Na električnoj instalaciji su najčešći kvarovi električni kontakti, konektori, oksidacija na električnim vodovima. Na centralnom zaključavanju su to : bravica vozačevih vrata, električna instalacija, upravljački modul centralnog zaključavanja. Nakon ovoga po potrebi može se napraviti funkcionalna kontrola sustava za blokadu paljenja .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 HDI - CVILJENJE PRI KRETANJU

Datum objave: 19.05.2011 10:49:47
Slika
PITANJE:

Postovani, posjedujem peugeot 307hdi79kW , presao je 210000km. Naime , pri samom kretanju na veoma niskim obrtajima , 1100-1200 cuje se neko cviljenje i takodjer kada idem 3 brzinom nizbrdo cuje se opet neko cviljenje koje je drugacije od onog prvog. Liejp pozdrav iz Sarajeva

ODGOVOR:

Vama je sigurno jasno da točan odgovor na ovo pitanje mogu dati nakon neposrednog uvida na vozilu i probne vošnje. Razlog tome je jednostavan . Vaše vozilo se sastoji od 35.000 dijelova a zvuk koji ste opisali mogu proizvoditi razni dijelovi i sklopovi. Ovom prilikom mogu jedino navesti veći broj dijelova koji mogu proizvesti opisani zvuk a to su : pogonski remeni, ležajevi alternatora, remenica alternatora, pumpa za vodu, ležajevi razvodnog mehanizma, zaštitni poklopci na motoru, ispušni sustav, spojka ( kuplung ) . Prilikom vožnje ( niz brdo ) mogu se čuti pojedini selen blokovi ovjesa, kočne obloge, ležajevi kotača.

na vrh Povratak na vrh

SAAB 9-5 3,0 TID - TEŽE PALI

Datum objave: 19.05.2011 10:46:41
Slika
PITANJE:

SAAB 9-5;3,0 tid(isuzu motor);2002 god;145000km.Auto PONEKAD teže pali.Imam osječaj da se to događa nakon kratke vožnje(cca 2km);odnosno kada je motor samo malo zagrijan.U ostalim slučajevima u pravilu pali dobro.Uvožnji je sve O.K. Dali je u vašem servisu moguć popravak? Spoštovanjem -Josip

ODGOVOR:

Postoji mnogo mogućih razloga i potencijalnih uzroka radi kojih polutopli motor Vašega vozila otežano pali . Točan odgovor mogu dati tek nakon pregleda i dijagnostike motora . Ovom prilikom ću navesti moguće razloge a to su : zrak u sutavu goriva, nepovratni ventil za gorivo, električni konektor ( moguč pad napona ), filteri, mehaničko stanje motora, niskotlačna pumpa, ECT senzor, regulator količine goriva, dize, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja, senzor položaja pumpe, kontrolni modul VT pumpe, upravljačko računalo.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - PLINSKI SUSTAV

Datum objave: 19.05.2011 10:45:12
Slika
PITANJE:

htjeo bi prebaciti plin iz opel vektre 2.0 i 90g u alfu romeo 1.5 ie 91g pa me zanima cijena i gdje bi to mogao zamjeniti i dali mi pase dal ima puno prepravaka

ODGOVOR:

Plinski sustav se može iz jednog vozila izvaditi i ugraditi na drugo vozilo.  Tom prilikom moći će se upotrebiti većina dijelova i sklopova . Dorada će se morati raditi na električnoj instalaciji , na cijevima dovoda goriva, upotrebiti će se i dosta spojnog materijala . Ovime želim reči da ima manje posla s ugradnjom novog plinskog sustava nego rabljenog. Plinski sustav treba ugraditi ovlašteni servis s državnom licencom koji također ima certifikat za točno određenu marku plinskog sustava . Ako je plinski sustav marke PRINS isti možete ugraditi kod mene. Cijena ugradnje je ista ili malo veća nego za novi sustav .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - TROŠI ULJE

Datum objave: 18.05.2011 18:19:50
Slika
PITANJE:

potrosnja ulja passat 1.9 tdi 66kw 1997 godina ovako auto mi trosi na 1000 km oko 1 litre ulja , dok ga npr malo vozim zesce voznje hoce i vise potrositi kakav bi tu problem mogao biti ....hvala unaprijed ljep pozdrav

ODGOVOR:

Vaš motor bih trebao pregledati a nakon toga bih mogao reći na koji način motor troši ulje . Potrošnja ulja na Vašem vozilu se može događati na tri načina i to :  kroz vodilice ventila, kroz klipne prstenove, kroz turbinu .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - SUKLJA SIVKASTI DIM

Datum objave: 18.05.2011 18:13:36
Slika
PITANJE:

Lijepi pozdrav i poštovanje! Golf III, benzinac, 200000 km, 1995. g. Normalno se vozi, dobro "vuče", nisam primjećivao nikakve probleme (primjetio bih odmah, vozim ga 5 god.) dok najednom nije počeo sukljati sivkasti dim. I to mi se desilo, naravno, usred tehničkog pregleda. Prije toga sam auto "potjerao" na malo višim obrtajima (po savjetu mnogih, pa i samih majstora na tehničkom pregledu) i radio je na ler-gasu nekih 5-6 minuta prije nego se pojavio taj dim. Dim je imao jak miris po ulju. Nikad prije nisam ništa slično primjetio, a imeđu ostalog, mijenajo sam auspuh nedavno i provjearavao sam cijelog dali negdje pušta, ležao pod autom dok je radio, pa mislim da bi primijetio dim i smrad. Eh sad, po mišljenju mnogih koje sam upoznao sa svojim problemom radi se o gumicama ventila. A i sam se nadam da je "samo" to u pitanju. Molim vas kao stručnjaka i profesionalca u svom poslu, čije mišljenje izuzetno cjenim, za pomoć i savjet. Lijepi pozdrav i zahvaljujem unaprijed!!

ODGOVOR:

Dim koji ste primjetili nastaje tako da dio ulja iz motora dolazi u cilindar ( jedan ili više cilindara ) . Postoje samo dva načina kako motorno ulje može doći u cilindre . Prvi načiin je preko vodilica ventila a drugi način je kroz odušak od ulja. Testom propuštanja cilindara može se utvrditi način ulaska ulja u cilindre . U većini slučajeva uzrok cu vodilice ventila ili brtve na vodilicama ventila. U ovom slučaju predlažem da pratite potrošnju ulja i činjenicu da li će se navedena pojava ponoviti. Ako se na ponovi ne morate ništa poduzimati.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA A - UPRAVLJAČKI MEHANIZAM VOLANA

Datum objave: 18.05.2011 18:08:59
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam dva pitanja u vezi Opel omege A,kupio sam nove zadnje plinske amortizere i postavio,nakon nekog vremena pojavilo se škripanje sa desne strane.Interesuje me da li je to zbog amortizera ili je možda neki selen?Drugo pitanje se tiče volana u kojem ima malo lufta,da li se može servisirati centralni sistem volana ili se mora mjenjati? Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Ako je ugrađeni amortizer novi on sigurno ne škripi , to može biti selen blok. Upravljački mehanizam volana se može servisirati , ne mora se odmah ugrađivati novi.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 16V - SVAKI PROBLEM NA VOZILU JE RJEŠIV

Datum objave: 18.05.2011 18:00:27
Slika
PITANJE:

Postovani, posedujem vec 3 godine auto Renualt Laguna 1.8 16v, 2001. godiste. Imam problem za koji smatram da je neresiv, jer ni jedan servis u okolini nije uspeo da ga resi. Naime, radi se o tome da auto u zimskom periodu radi odlicno bez ikakvih problema, ali cim nastupi lepo vreme, desava se to da sam pocne da daje gas bez moje kontrole, i upali se jedna lampica na kontolnoj tabli ( lampica koja oznacava grejac). Dakle, papucica za gas nije vise aktivna, tj. nemam kontrolu nad njom, i auto fakticki sam daje gas, i svaki put kada zelim da promenim brzinu, on naglo skoci na 4000 obrtaja. Kada ugasim auto, i upalim ga ponovo nakon 15-20 minuta, ponovo normalno radi neko vreme, dok se ponovo ne pojavi ista greska. Takodje, desava se i da nakon sto startujem auto, gas naglo opadne i auto se ugasi. Ni jedan servis sa sigurnoscu ne moze da mi odgovori koji je problem u pitanju, predlazu mi da zamenim ceo kompjuter, koji je slozicete se sa mnom veoma skup. Molim vas, ukoliko znate o cemu se radi, ili ste vec imali ovakav ili slican slucaj, dajte mi savet sta da radim, i da li eventualno postoji neko resenje. Hvala unapred!!! Pozdrav!!!

ODGOVOR:

Svaki problem na vozilu se može riješiti ako ima volje , stručnosti i spremnosti vlasnika vozila da financira popravak. Točan odgovor na Vaše pitanje bih mogao dati nakon dijagnostike motora . Sada ću navesti što sve može biti uzrok pojave koju ste opisali a to su : mehaničko stanje motora ( faza , kompresija, usisni kolektor ) , sustav paljenja ( izostanak iskre ili slaba iskra na svjećicama ) , električna instalacija ( pad napona u kritičnom momentu ) , sustav elektronskog ubrizgavanja ( regulator tlaka goriva, EVAP ventil rezervoara, pumpa za gorivo, ECT senzor, aktuator minimuma, TP senzor položaja leptirastog ventila, injektori, ECU centrala, senzor radilice .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,2 HDI - ZALETILA SE PTICA

Datum objave: 18.05.2011 17:55:43
Slika
PITANJE:

Poštovani, Vozim Citroen C5 2.2HDI, automatik, 2003 godina. Auto je prešao 110.000km. Prije godinu dana za vrijeme vožnje u prednji kraj automobila se zaletila ptica. Neposredno nakon toga u automobilu se osjećalo snažno treskanje - posebno u predjelu motora, ali i u putničkoj kabini. Nikakvi znakovi oštećenja nisu bili vidljivi i osim naglašenih vibracija i neznatno promijenjenog zvuka motora - automobil se ponašao normalno. Kako nisam imao izbora nastavio sam putovanje. Treskanje je u vožnji naočigled postajalo sve manje izraženo, da bi kroz nekih 10ak dana gotovo u potpunosti nestalo. Danas, godinu dana kasnije, treskanje se i dalje donekle osijeća, a primjetio sam da paljenjem klima uređaja postane intenzivnije. Molio bih Vas za savjet u čumu bi mogao biti problem i kako ga najlakše i najjeftinije otkloniti. Unaprijed se zahvaljujem na odogovoru. Lijep pozdrav!

ODGOVOR:

Detaljan opis koji ste poslali jasno upućuje na oštećenje ventilatora ispred hladnjaka .  Uzrok vibracija je debalans ventilatora ili deformacija osovine elektromotora ventilatora. Detaljno provjerite navedeni sklop  i nakon toga otklonite uzrok .

na vrh Povratak na vrh

SAAB 93 2,0 T - ZUPČASTI REMEN ILI LANAC?

Datum objave: 19.05.2011 10:43:00
Slika
PITANJE:

Uvezao sam automobil SAB 93 20t,129 kW(175 ks),godinaa proizvodnje 2002,model 2003;ali mi niko pouzdano nije mogao kazati koju vrstu remena ima(ZUPČASTI ILI LANAC) i kako to provjeriti.Motor je benzinac (bezolovni 95)a proizveden je u Švedskoj i nije posebno rađen za američko tržište.U BiH nemam mogućnosti servisiranja a prvi najbliži ovlašteni servis je,koliko znama,autokuća Mitrović iz Zadra,RH.Obzirom da se približava vrijeme servisa molim Vas da mi odgovorite ...koju vrstu remena imam u automobilu i kako to da ustanovim. Hvala unaprijed,....Samir

ODGOVOR:

Oznaka motora je B207L . Ako je to tako tada vaš motor ima razvodni lanac. Na Vašem vozilu postoji i kanalni remen ali on pokreće samo alternator, kompresor klime i ima svoj natezač. Vi ne morate biti stručnjak i znati detalje koje sam naveo ali to mora znati servis koji će Vam raditi na vozilu .Vi ne morate ići u ovlašteni servis, nego u servis u koji imate povjerenja.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 - SMRAD IZ VENTILACIJE

Datum objave: 18.05.2011 17:43:35
Slika
PITANJE:

Poštovani, Riječ je o automobilu Peugeot 306, 1,4, 1995.g. Nakon nekoliko kilometara vožnje, vjerojatno nakon što se zagrije, osjeća se smrad iz ventilacije, kao po lamelama odnosno po gorenju plastike, ne znam točno definirati. Istina, kako nam je ovo drugo auto nije baš da nešto ulažemo mnogo u njega, no ako imate ideju što bi eventualno moglo biti kako bi dalje spriječili moguću štetu. Hvala

ODGOVOR:

Pojava neugodnog mirisa iz ventilacije nastaje kada se sustav ventilacije ne čisti i ne dezinficira redovito. To je naročito izraženo kod vozila s klima uređajem. Na radijatoru grijača i na isparivaču se stvara kondenzat , skupljaju s svakave nečistoće . Kombinacija vlage, temperature , nečistoća izaziva stvaranje truljenja i pojavu štetne bakterije u ventilacijskom sustavu ( legionela ) . Ova pojava je opasna za dišne puteve i zdravlje općenito. Sustav ventilacije bi trebalo odmah detaljno očistiti , dezinficirati i zamijeniti filter kabine vozila.

na vrh Povratak na vrh