Danas je: 28.07.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FORD FIESTA 1,3 i. 1994.- KOLIKA JE NORMALNA KOMPRESIJA ?

Datum objave: 10.06.2011 13:32:32
Slika
PITANJE:

Poštovani! Posjedujem stariju fiestu 1,3 94 godina ,benzinac.Interesira me kolika bi trebala biti normalna kompresija na cilindrima,pošto primjećuje da mi nešto slabije na uzbrdici vuče.Auto je prešao 250000 tisuća,troši 0.5 litara na tisuću kilometara.Žao mi je što takvog stručnjaka nema u mome kraju,uistinu vi ste čarobnjak za auta.Bog vam podario dug život i zdravlje,mnogo čovjek nauči iz vaših savjeta koje nesebično i besplatno djelite.To može samo humana i dobra osoba.Hvala.

ODGOVOR:

Prema tvorničkim podacima kompresija treba biti  od 12 do 16 bara . Potrošnja ulja koju ste naveli je povećana .  Sama potrošnja ulja na Vašem vozilu se može događati na dva načina i to kroz vodilice ventila i ili kroz klipne prstenove. U vezi potrošnje ulja , pokušajte s drugom markom ulja i drugim viskozitetom .  Npr. ulje gradacije 20W50 .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A CLASSA 1,6 i. - NE PRIMA GAS

Datum objave: 10.06.2011 09:59:29
Slika
PITANJE:

Postovani, imam problem na mercedesu A klase 98g. 1.6B + plin, 75KW, poluautomatik. Auto ne prima gas, od samog pritiska na papucicu gasa pa sve do maksimalno pritisnute papucice, tek poslije toga auto pocinje da prima gas i to usporeno. Problem je isti i prilikom polaska sa automobilom i u samoj voznji prilikom izmjene brzina. Isto je i kada je motor hladan ili ugrijan a isto je i ako auto radi na plin ili benzin. Molim vas za odgovor i savjet. Hvala

ODGOVOR:

Odmah mi padaju na pamet slijedeći nedostaci ili neispravnosti : niski tlak goriva, nečist rezervoar za gorivo, filteri , nečisti injektori, potenciometar pedale gasa, senzor položaja leptirastog ventila , MAP senzor, mjerač mase zraka. Naravno tu mogu postojati i drugi problemi .Kada bih imao priliku pregledati Vaše vozilo odgovor bi bio puno kraći i konkretniji. Ujedno bih i predložio rješenje.

na vrh Povratak na vrh

BMW 118 D- VODA I AUTU

Datum objave: 10.06.2011 09:54:31
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam BMW 118d 2005 godina, i imam problem taj da mi se pojavila voda ispod stražnjeg sjedala, padala je kiša par dana zadnjih, a ja sam jučer tek skužio, jer mi se pojavila fleka na sjedalu da je ispod istog lokva vode, sve sam to očistio i osušio, ali mi se opet pojavi voda, pa neznam jel opet od kiše koja je opet padala ali jako kratko ili od vrata, naime sve okolo je suho, samo taj dio ispod sjedala je natopljen vodom... imaju dva čepića ispod jel to mogu otvoriti da voda odlazi, dok ne skužim u čemu je problem.

ODGOVOR:

Navedene čepove možete otvoriti za ispust vode. Voda koju ste vidjeli u vozilu može biti oborinska ili kondenzat od klima uređaja . Ako klima uređaj isključite ili ako toga uređaja nema u vozilu tada govorimo o oborinskoj vodi. Ista može ući u vozilo kroz brtvu vrata, kroz staklo vrata, kroz krovni prozor ( ako isti postoji ) . U ovom slučaju treba obaviti test na propuštanje i točno utvrditi na kojem mjestu ulazi voda u vozilo. Nakon toga nije teško otkloniti oštećenje ili kvar.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - FORSIRAN MOTOR

Datum objave: 10.06.2011 09:47:56
Slika
PITANJE:

Postovani molio bih Vas za jos jedno misljenje rijec je o cliu 1.5 dci vec sam Vam pisao turbina pije ulje iz motora na iberlauf znam da se motor postepeno trosi i pocne pomalo da trosi ulje i sve vise i vise moj problem je taj sto motor nije trosio ulje, sve je pocelo kad je ugrađena druga turbina, stara turbina je mjenjana jer je nesto upalo iz filtera i slomilo propelu nakon zamjene turba, auto sam malo forsira isao je kao lud, nakon 500km takve voznje plavi dim na auspuh, odem do majstora on pogleda turbinu i kaze da je ok ali vuce ulje iz motora na iber, turbo je mjenjan na 209000km sad ima 210000km jeli moguce da su karike pukle od forsiranja kako mi majstor kaze ili je motor gotov, malo mi je cudno da motor crkne za 1000km PUNO HVALA

ODGOVOR:

Motor može trošiti ulje na klipne prstenove i na turbinu. To su dva različita načina potrošnje motornog ulja. Ako na cijevi za odušak za ulje ( iberlauf ) izlazi velika količina uljnih para to je siguran znak da su oštećeni klipni prstenovi ( karike ) ili neki od klipova. Klipni prstenovi se mogu oštetiti za 1.000 km vožnje a najčešći uzrok je pregrijavanje motora ili velika količina goriva u motoru ( to može biti i motorno ulje ).

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 16V - IZGUBIO POVJERENJE U MAJSTORE

Datum objave: 09.06.2011 21:03:11
Slika
PITANJE:

postovani gospodine Meicu.imam vektru A 95 godiste,automatik 2,0 16v ekotec motor.kao sto napisa jedan od vasih gostiju,izgubio sam svako povjerenje u majstore ove lokalne a vidim kroz odgovore da sta veliki strucnjak.problemi koji mene muce su:upali mi se sport i vise auto nema snage da vuce,drugo je da od prije dva dana vise nece da radi na benzinu,upalim na plin i dodam gas pa prebacim na benzin i odma kako prebacim tako se i gasi.kada dodje ljetni period gasi se na leru.mjenjane svjecice senzor bregaste i radilice.pa vas molim da mi odgovorite,ako ste u mogucnosti.i ako se moze znati gdje se vi nalazit i koja bi otprilike bila cijena vaseg doktorskog pregleda,posto vidim kroz vase odgovore da ste dr.za ovo.unapred zahvalan,vas postovalac.

ODGOVOR:

Moguće greške na mjenjaču su : nedovoljno ulja , loša kvaliteta ulja u mjenjaču, električna instalacija mjenjača, električno-hidraulički ventilski sklop mjenjača, upravljačko računalo mjenjača. Ako Vaše vozilo ima plinski sustav isti može biti uzrok radi kojega motor ne može raditi na benzin . Najčešća neispravnost su nečisti benzinski injektori . Naravno da mogu postoja ti i drugi brojni nedostaci i kvarovi . Njih ovoga puta ne bih navodio jer ih ima mnogo . Nakon dijagnostike motora mogu se znati sve pojedinosti i vrste neispravnosti. Cijena uobičajene dijagnostike motora je 750,- kn .Nalazimo se u Samoboru u Hrvatskoj.

na vrh Povratak na vrh

CHEVROLET AVEO 1,2 i. UJE ZA SERVO VOLAN

Datum objave: 09.06.2011 14:31:01
Slika
PITANJE:

Postovani, Mozda ste i na ovo pitanje odgovorili (posto vidim da pojedini vase mailove ne dobiju, vjerovatno iz nekih tehnickih razloga), pa cu evo pokusati ponovo. Obzirom da je nemoguce, bar ovde u Sarajevu, nabaviti ulje za servo Dexron VI zanima me da li se umjesto njega moze koristiti neka alternativa, npr. Dexron III. U pitanju je vozilo Chevrolet Aveo 1.2 sedan, 84,4 KS, benzin, 2011. godiste. I jos nesto ukratko, kakva je to, DEX-COOL dugotrajna rashladna tekucina, odnosno kada je kupujem da li je dovoljno da kazem DEX COOL ili ima jos neku oznaku. Ovo pitam iz razloga sto je uputstvo za moj auto vrlo stur u ovom dijelu. Zahvaljujem.

ODGOVOR:

U servo volan Vašega vozila ide manje od jedne litre ulja i isto se mijenja svake dvije godine . Nema nikakvog razloga da jednu litru ulja ne kupite u ovlaštenom servisu. Rashladna tekućina može biti od bilo kojeg proizvođača , isto se mijenja svake dvije godine . Bitno je samo da koncentracija tekućine bude za - 40°C .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,5 TD - VOŽNJA NA REZERVI

Datum objave: 09.06.2011 14:20:09
Slika
PITANJE:

postovani imam opel corsu 1.5 td vozio sam se dosta dugo na rezervi i sada kad sam usipao gorivo nakon 2-3 km auto je poceo trzati i ugasio se .kad sam ga ponovo upalio i dao mu gas gubio je snagu na gasu i poceo je bijeli dim izlaziti iz auspuha i kad sam pustio gas ugasio se.opet sam ga upalio i drzao ga na gasu da vidim sta ce se desiti i opet bijeli dim al nakon nekoga vremena poceo je onda crni dim u velikim obrtajima.kad sam pustio gas opet se ugasio.zanima me da li je mozda zbog toga sto sam bio dosta dugo na rezervi i ajmo reci ostalo je neke 2 litre goriva na rezervi i da li ce ako ga drzim jedno vrijeme na gasu izbaciti iz sebe i da li je moguce da ce mozda dizne i bosch pumpa malo dobiti kvara.

ODGOVOR:

Kada se vozi s malom količinom goriva ( rezerva ) i ako u rezervoaru ima nečistoća tada iste mogu proći kroz filter goriva i doći u visokotlačnu pumpu i dize . To se moglo dogoditi i kod Vas. Predlažem da očistite rezervoar, da zamijenite filter goriva i filter zraka . Nakon toga vidjeti ćete rezultat. Ako i dalje bude crnog dima u povećanim količinama, ispitajte dize i ispravnost turbine.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,7 DTI - CRNI MULJ UMJESTO ANTIFRIZA

Datum objave: 09.06.2011 14:17:45
Slika
PITANJE:

ovako...radi se o opel astri G 2001god 1.7dti(broj motora:Y17DTX0228068)PREŠLA 168... tisuća km i danas prilikom provjere rashladne tekućine primjetio sam da mi je u posudi crni mulj a ne antifriz,u vožnji auto se ponaša normalno i sve ostalo je normalno nikakve nepravilnosti u radu motora nisam primjetio,pa me strašno zanima o kakvom je kvaru riječ???...hvala

ODGOVOR:

Nečistoća u ekspanzionoj posudi može biti talog od lošeg antifriza koji se godinama skupljao u rashladnom sustavu a isto tako može biti motorno ulje koje je došlo u rashladni sustav . Ulje može doći u rashladni sustav kada je neispravna brtva glave, glava motora, hladnjak ulja .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN ZX 1,4 i. - TEMPERATURA SE PREBRZO DIŽE

Datum objave: 09.06.2011 14:15:52
Slika
PITANJE:

Imam pitanje.Imam citroena zx 1.4i 1997,imam problem sa temperaturom motora,temperatura se prebrzo diže nakon 5 min vožnje vec je na 90,i nastavlja rasti dalje do 115 gdje se zustavlja i tu stoji.Na motoru je zamijenjen termostat,brtva glave,vodena pumpa itd..Mene zanima termoprekidač to sam mislio zamijenit,ali nisam siguran da li je do toga ipak ne bi se temperatura trebala tako brzo dizat i odzračivanje radi se kad motor zanima me di se nalaze ti ozračivači, i kako se to radi unaprijed zhvaljujem

ODGOVOR:

Prvo što treba napraviti jest provjeriti ispravnost instrumenta za prikaz temperature motora. Često se događa da isti pokazuje veću temperaturu od stvarne. Ako je to slučaj i kod Vas najčešći uzrok je indikator temperature motora , električna instalacija, sam instrument . Ako je pokazivač temperature ispravan uzrok može biti neispravan hladnjak ( začepljenje ) , cijevi rashladnog sustava , neka neispravnost na motoru. Mjesta za odzračivanje se nalaze na cijevima rashladnog sustava na dva mjesta ( ako ih ne vidite onda ih nema ) .

na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA 1,4 SE - ZVIŽDANJE IZ MOTORA

Datum objave: 09.06.2011 14:09:52
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem seat cordobu 99. god. 1,4 SE, problem je sljedeći: kad je u brzini pri otpuštenom gasu čuje se neko brujanje,zviždanje iz motora, no kad se dodaje gas čuje se manje, a kad je auto u leru u vožnji ne čuje se ništa. Neki majstori su mi rekli da je najvjerojatnije otišao neki ležaj na diferencijalu i da to košta oko 2000 kn(što me je u najmanju ruku šokiralo) ali da je moguća i jeftinija varijanta da se samo olabavio u kučištu i da ga možda samo treba pritegnut. Inače nemam apsolutno nikakvih problema pri mijenjanju brzina.Molim Vas savjet što bi bilo pametno učinit i da li je moguće da mi od toga ode čitava getriba? Unaprijed puno hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Tekst kojime ste pokušali opisati zvuk na vozilu nije uvjerljiv i na osnovu toga mogu dati vrlo općeniti i neprecizni odgovor . Takav odgovor Vama ne bi bio od koristi. Sigurno bi vam koristio precizan i jednoznačni odgovor koji bih Vam mogao dati.  Radi toga Vas pozivam da dođete do mene da pregledam Vaše vozilo i da Vam predložim rješenje. Naravno da bi za vas taj pregled vozila bio besplatan.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A2 1,4 i. - ABS I SUSTAV PROKLIZAVANJA

Datum objave: 09.06.2011 13:48:11
Slika
PITANJE:

Dobar dan. Posjedujem audi a2,2001.god.1.4. prešao sam s njim cca 134000 km.u Zadnje vrijeme mi se javlja zvućni signal upozorenja i pali mi se lampica od proklizavanja i abs-a.Bio sam na optici trapa ali nakon optike jaqvlja mi se isti problem.kako sam imao zraćnost desne spone,promjenio sam sponu.uočio sam da mki prednja desna guma "grize"nutarnji rub,kupio sam 2 gume nove,ali upozorenje i lampice i dalje se javljaju.Kontrolom elektornike javlja mi se greška senzora boćnog proklizavanja.Ja sam laik,ali razmišljam da greška koja se javlja može biti posredna i javlja se samo kao produkt neke greške u prednjem trapu.Molim Vas pomozite mi da riješim navedeni problem na mome autu. Vulkanizeri kod kojih sam bio na optici trapa(2 optike) kažu da neznaju riješiti problem. Hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu sustav ABS-a i sustav proklizavanja su povezani i djeluju kao jedan tim. Iz svega što ste naveli mogu zaključiti jer se ovakvim problemima bavim svaki dan, da je na Vašem vozilu neispravna neka od komponenata sustava ABS-a. To mogu biti : pojedini senzori na glavčinama, ležaj nekog kotača, nazubljeni vijenac glavčine, električna instalacija od senzora kotača do računala ABS-a, hidroagregat ABS-a , računalo ABS-a . Stručnim pristupom i pažljivim ispitivanjem sigurno se postiže rezultat.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT E 1,3 i - NAČIN RJEŠAVANJA PROBLEMA JE LOŠ

Datum objave: 09.06.2011 13:32:38
Slika
PITANJE:

Posjedujem opel kadet 1989 ,benz 13,poluajnspric,slabo pali i puno trza,kao da mu zafali goriva da se "ispali",to mi je trzanje neprestano,bio pravac il krivine opet trza,mijenjao sam pumpu,diznu,cistio rezervar al opet isto,mislio sam da je konektor u razvodniku paljenja al nije jer kazu da ako on ode da auto vise nikako ne radi dok se to ne promijeni,u mene radi al trzaaa,mnogo je majstora i elektricara prosao al niko nije htio da se puno zamara s tim,uglavnom problem ostao,hvala unaprijed,ps cijenim vas trud i rad.

ODGOVOR:

Način na koji želite otkriti i popraviti kvar na Vašemu vozilu je teži i složeniji od uobičajenog jer se ne bazira na ispitivanje pojedinih djelova ili sklopova nego na njihovo mijenjanje. Na taj način možete promijeniti puno raznih dijelova a da pritom rezultat izostane. Normalno bi bilo da izmjerite tlak goriva i ispitatte pojedine komponente sustava ubrizgavanja nakon čega bi točno znali da li je sustav ispravan ili nije. Isto to bi trebalo napraviti i sa sustavom paljenja . Sada ću Vam navesti što još treba ispitati ( nemojte ništa mijenjeti dok ne ispitate ) a to su : tlak goriva, regulator tlakak goriva, potenciometar leptirastog ventila, MAP senzor, senzor temperature motora, senzor temperature usisanog zraka, zabrtvljenost usisnog kolektora, tlakove kompresije, fazu motora, kut predpaljenja, razvodnu kapu, elektroniku paljenja i sam razvodnik paljenja, električnu instalaciju od motora do ECU centrale, ECU centralu. Pregledom Vašega vozila vrlo brzo bih Vam mogao reči što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C220 CDI W203 - SMRDI IZ VENTILACIJSKIH OTVORA

Datum objave: 09.06.2011 13:29:25
Slika
PITANJE:

Bok,poštovanje imam mercedes c 220 cdi w203,i primjetio sam kada izgasim klimu i upalim normalno hlađenje da mi par minuta čudno smrdi iz ventilacijskih otvora.kada upalim klimu ne čuje se ništa,nego kad je ugasim a ventilator ostane radit dalje,i primjetio sam da mi onda počme vjetrobransko staklo iz nutra malo zarošavat.dali je to normalno,ili o čemu se to radi? Ako mi možete još ovo odgovoriti bio bi vam zahvalan,pročitao sam dosta članaka sa foruma ali nisam imao priliku da pitam stručnu osobu.Radi se o gorivu,plavome eurodizelu za ribare,pa me zanima kada bih sipao to gorivo u c220cdi dali bih oštetio boš pumpu,turbinu ili elektronske dizne? hvala na odgovorima LP.

ODGOVOR:

Opisana pojava neugodnog mirisa se četo javlja na vozilima s klima uređajem kod koji se  barem jednom godišnje ne čiste i ne dezinficiraju ventilacijski kanali . Tom prilikom se obvezno mijenja i filter kabine. Do spomenute pojave dolazi radi toga što prilikom rada klima uređaja nastaje velika količina vlage koja se skuplja na isparivaču . U kombinaciji s nečistoćama u kabini i izvan kabine nastaje truljenje . U tim uvjetima se stvara bakterija ( legionela ) koja je štetna za zdravlje jer napada dišne organe čovjeka. Radi svega navedenog predlažem da obavite detaljno čišćenej i dezinfekciju sustava ventilacije ( hlađenje, grijanje ) . Po potrebi to ponovite jednom ili dva puta . Nakon toga to obavljajte redovito radi preventive. Plavi dizel  nije odgovarajuće gorivo za CDI motore jer nije čist i ostavlja posljedice na elektronskim dijelovima sustava goriva.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA A 1,6 i. - SAM ČISTIO, ALI.....

Datum objave: 09.06.2011 13:10:17
Slika
PITANJE:

Postovani... imam sledeci problem: radi se o Vectri A 1991 1.6i. Prije odredjenog vremena po savjetu prijatelja uzeo sam da ocistim ajnspric sa sprejom za ciscenje karburatora, nisam siguran za tacano ime sredstva ali mislm da je to ok. Nakon ciscenja pojavio se problem sledeci: kada dam kontakt na automobilu uredno se cuje zvuk pumpe za gorivo i isto dolazi u ajnspric, medjutim pri pokusaju paljenja gorivo pocinje da curi sa desne strane ajnsprica na nekom elektronskom bloku ( tacnije u njegovom produzenom dijelu na opruzi). Ako pritisnem gas gorivo se ne pojavljuje na gore navedenoj opruzi, medjutim automobil ne moze da se upali vec vergla onako u prazno.Sa gornje strane tog bloka ulazi dzek sa tropinskim konektorom odnosno sa konektorom sa tri zice trokutastog oblika. Molim vas za pravilan savjet, posto kod nas jos uvijek nema odgovarajucih servisa itd. Da li postoji mogucnost da je sprej dosao u kontak sa nekim elektronskim elementima unutar ajsprica? Da to pravi problem? Napominjem da nije skidat ni jedan dio ponaosob, a vodio sam racuna da ne prskam po elektronici. Unaprijed zahvalan na odgovoru.Hvala

ODGOVOR:

Iz Vašeg opisa mogu zaključiti da se radi o sustavu ubrizgavanja MonoPoint s centralnim injektorom . Čišćenjem koje se radili mogli ste utjecati na blokadu ili neispravnost pojedinih dijelova koji se nalaze na spomenutom kućištu a to su : injektor, regulator tlaka goriva, senzor temperatre zraka, senzor tlaka zraka, tropinski konektor za rad injektora ( moguć slabi kontakt  ili prekid ), potenciomatar leptirastog ventila . Jedino što možete napraviti jest da sve što sam naveo vrlo pažljivo pregledate i provjerite električne vodove i konektor. Bez odgovarajuće servisno dijagnostičke opreme je to teško. Na kraju još želim dodati da provjerite svjećice i kompresiju jer je navedena tekućina ušla u cilindre.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - KOMPJUTORSKA DIJAGNOSTIKA

Datum objave: 09.06.2011 13:06:18
Slika
PITANJE:

Hvala vam na odgovoru u vezi peugeota 206,koji se ponekad ugasi u voznji.. Naveli ste mi otprilike ovo:"Motor se može ugasiti na način kao što ste Vi opisali radi slijedećih faktora : relej za napajanje kompjutora motora, prekid napajanja radi velikog pada napona u pojedinim dijelovima električne instalacije, relej pumpe za gorivo, prekid napajanja koje dolazi iz kompjutora motora do bobina . Sve se to može dogoditi iznenada i nakon toga motor može opet upaliti i tako do slijedećeg puta". Postavio bih vam samo jos jedno pitanje,(nadam se da vam nisam dosadan i izvinjavam se unaprijed, da li se moze otkriti neka od navedenih gresaka ako bi se auto odvezlo na dijagnostiku,da ga prikopcaju na komjutor ili ima neki drugi nacin za dijagnozu i otklanjanje greske? Hvala i izvinjenje jos jednom!

ODGOVOR:

Kompjuterskom dijagnostikom se može otkriti samo manji broj neispravnosti a sve ostalo treba otkriti pojedinačnim ispitivanjem , imaginacijom , stručnošću, upornošću . Takvih osoba još uvijek ima tako da se nadam da ćete i Vi doći do uspiješnog riješenja.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 6 2,0 DITD - KUCKANJE U MOTORU I CRNI DIM

Datum objave: 09.06.2011 13:03:20
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Mejić! Kupio sam mazdu 6,2.0ditd-121ks 2004 godište i ima 220000tkm,pojavilo mi se jedan niz problema,čuje mi se neko kuckanje u motoru između 1000-2000 okretaja zvuk sličan kao ventili,najviše kada se tek upali nekada prestane ubrzo a nekada duže ostane,neki mi govore da su leteći ležajevi ,neki da su dizne,više nisam pametan,auto pali odlično ne troši ulje uredno vozi .Jedino kao malo da je lijen start i kada stisnem gas crni dim ide iz auspuha,a kada vozim ravnomijerno ne dimi ništa,jako sam zabrinut za to kvockanje i taj crni dim.Drugi problem mi je ako odmah palim da ne čekam da mi se lampice na istrument tabli ne pogase ostane mi gorit žarulja od airbaga,poslje se ugasi kada ugasim auto i sačekam da se pogase sve lampice. Treća stvar mi je lampica naranđasta sa ikonom motora mi se zna upalit i lampica žuta što asocira kliska cesta,ali sve se ugasi vremenom. I još jedna stvar je ta kako se pali webasto na mazdi jer nigdje ne vidim neki dodatni gumb ili slično. Unaprijed vam se zahvaljujem na odgovoru i savjetu.

ODGOVOR:

Sve kontrolne lampice koje ste naveli mogu se ugasiti nešto kasnije i to ne ukazuje na neku neispravnost , bitno je da se iste ugase. Da li ste sigurni da Vaše vozilo ima webasto grijanje . Ako to postoji isto s emože vidjeti kod motora . Lupanje koje čujete može se pojaviti radi neispravnog hidropodizača ili radi istrošenosti bregastog vratila. Obzirom da ste vozilo tek kupili za vas bi bilo jako korisno da obavite stručni pregled i detaljan servis vozila. Takve servise i preglede radim jako često i zato tako nešto svakako preporučujem.

na vrh Povratak na vrh

CHRISLER 300 - MOŽE LI SE REPARIRATI ABS SENZOR?

Datum objave: 08.06.2011 21:12:00
Slika
PITANJE:

Pozdrav...interesira me dali postoji mogućnost ispitivanja i reparature abs senzora?Imam Chrysler 300m i kad sam prešao preko veće rupe na našim cestama upalila se lampica abs...na dijagnostici sam bio i rekli su mi da ne rade oba dva zadnja senzora....dali je moguće da oba dva vrisnu u isto vrijeme...hvala unaprijed na Vašem odgovoru...

ODGOVOR:

Sve je moguće , zato postoje metode kojima se mogu ispitati navedeni senzori. Isti se mogu popraviti samo ako je oksidirao pod djelovanjem vode kontakt konektora ABS-a . Najprije očistite navedene kontakte . Ako je uzrok sam senzor , popravak nije moguć.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN AX 1,1 - U LERU JE TIH, ZAGRIJAN LUPKA

Datum objave: 08.06.2011 21:04:37
Slika
PITANJE:

Poštovani, od prije 3 mjeseca vlasnik sam Citroena AX 1.1 benzinac iz 1991 godine. Vozilo je održavano i u dobrom stanju, prešao je 140000km. Auto ima Solex rasplinjač i mehanički čok, pali iz prve i jako je živahan u vožnji (dobro reagira na gas). Dok je motor hladan i radi u leru (850 okretaja cca.) dosta je tih i prigušen no već nakon 10ak minuta rada postepeno se pojačava zvuk lupkanja (tok tok tok tok, ili knock knock knock ne znam kako bi bolje opisao). Nakon što dostigne radnu temperaturu to lupkanje postane glasnije i tako se čuje dok se auto u potpunosti ne ohladi. Najglasnije se čuje u leru!! Prilikom vožnje lupkanje pada u drugi plan i ubrzava se razmjerno okretajima (i dalje se čuje iako teže prepoznaje zbog standardne buke motora). Točim Eurosuper 98 BS jer tako propisuju gotovo svi priručnici za njega, ali usput bih pitao smijem li točiti 95 i kakve će to efekte imati? Da li je moguće da je sve to zbog starijeg ulja jer gubi viskozitet prilikom zagrijavanja ili ima veze sa svječicama/nepodešenim ventilima/krivim gorivom/samim motorom? Ulje i filter idem promjeniti idući tjedan ali do tad me zanima što bi još moglo biti u pitanju. Hvala unaprijed i lijepi pozdrav

ODGOVOR:

Zvuk karakterističnog lupanja koji ste opisali dolazi iz motora a uzrok su pojedina istrošenja . To mogu biti aksijalna istrošenja radilice i bočnih ležajeva radilice, istrošenja na osovinicama klipova, istrošenja na bregastoj osovini. Međutim s takvim zvukom ( ukoliko se isti ne pojačava ) možete voziti još mnogo kilometara . Ipak obavite sve potrebne radnje koje se rade na servisu . Ulje u motoru mijenjajte dva puta godišnje . Ako želite koristiti benzin od 95 oktana morati ćete kut predpaljenja pomaknuti u minus . Motor će biti malo manje startan ali neće biti detonacija u motoru.Ako želite da Vam pregledamo vozilo, javite se telefonom.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 75 SX - SAM TURIRA

Datum objave: 08.06.2011 16:19:29
Slika
PITANJE:

Fiat Punto 75 Sx 95 godina, kada se motor zagrije počne zaletavanje (kao turiranje),u čemu je problem?

ODGOVOR:

Točan i jednostavan odgovor bih znao nakon neposrednog uvida na vozilu . Ovoga časa mogu dati samo opširniji odgovor da su moguće greške : regulator tlaka goriva, filteri, injektori ECT senzor, potenciometar gasa ( leptirasti ventil ) , MAP senzor, ECT senzor, propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalacija od motora do ECU centrale.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - KADA JE VRUĆ TEŠKO PALI

Datum objave: 08.06.2011 16:18:14
Slika
PITANJE:

Prije dva tijedna kupio sam renault clia 1.5 dci 82ks 2005 god..imam problem sa paljenem ujutro kad je hladan upali odmah ali mu obrtaji polagano rastu do 900 okretaja,poslje toga radi normalno.. kad je vruć i odstoji malo oko 10-15min nece da pali tek iz 5-6 puta sastavi...promjenio sam mu filter od goriva i regulator tlaka goriva sad mi na dijagnostici nepokazuju niša osim da su mi loši grijači može li to utjecati na paljenje ili je nesto drugo u pitanju...inače auto dobo vuče kad upali ne dimi ne toši ulje ne znam što se dešava.... molim vas za pomoć unapred HVALA

ODGOVOR:

Teško paljenje toplog motora i nepravilan broj okretaja ukazuju na moguće brojne potencijalne neispravnosti i to : akumulator, elektropokretač, grijači, zrak u sustavu goriva, filteri, niski tlakovi kompresije, nepovratni ventil za gorivo, solenoidni ventil za tlak goriva, senzor tempertaure motora, dize, električnainstalacija od motora do ECU centrale,  ECU centrala. Ja bih najprije obavio test motora i ispitao sve navedene komponente.

na vrh Povratak na vrh