Danas je: 27.08.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FIAT PUNTO 1,2 i. - SAM POVEĆAVA BROJ OKRETAJA

Datum objave: 05.05.2011 22:34:54
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodin Meić Vlasnik sam vozila Fiat Punto 2001 god 1.2 8v,problem je sljedeci kad dam kontakt i upalim auto upale se sve lampice osim lampice motora,ta lampica uopce na zasvijetli pa me zanima zbog čega to,jer opet danas sutra da nesto nije uredu s motorom ja to nebi znao jel ta lampica uopce ne zasvijetli ko druge.I drugi problem je taj što nekad kad stisnem kvačilo desi se to da se čuje koda da sam dodao gas,eto nadam se da ćete mi pomoć,volio bi to slozit kod vas pa ako bi znali od prilike sta bi moglo bit da mi odmah kazete i cijenu popravka.

ODGOVOR:

Nije nužno da se kontrolna lampica motora uvijek pali pri davanju kontakta. Može se provjeriti njezina ispravnost . Moguće je da je ista neispravna . Drugi uzrok može biti ECU centrala koja navedenu lampicu pali i gasi. Obzirom da ste naveli da motor sam povećava broj okretaja dobro bi bilo da se obavi dijegnostika motora . Nakon obavljene dijagnostike točno bih zano koje su neispravnosti , što treba napraviti da motor ispravno radi i cijenu popravka. Cijena kompletne dijagnostike motora je 500,- kn a za Vas bi to bilo 300,- kn . Hvala na povjerenju javite se po potrebi i telefonom za detaljnije informacije.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C CLASS 220 D - LAMPICA EPC

Datum objave: 05.05.2011 22:28:31
Slika
PITANJE:

Poštovani, Posjdujem Mercedes 220D C-klasa 97 godište, prilikom vožnje pali mi se lampica EPC. Kad ugasim i upalim auto neko vrijeme lampica ne gori, ali ubrzo opet počinje gorijeti, te motor radi nepravilno, također mi izgara grijač na drugom cilindru. Zanima me što znači paljenje lampice, te kako ukloniti probleme s lampicom i izgaranjem grijača. S poštovanjem.

ODGOVOR:

Kada se pali kontrolna lampica EPC ( Electronic Power Control ) postoji greška u sustavu za upravljanje motorom ili u sustavu visokotlačne pumpe.  U ovom slučaju treba ispitai : prisutnost zraka u sustavu goriva, filtere, čistoću goriva, pojedine senzore na motoru, električnu instalaciju na motoru, dize, visokotlačnu pumpu . Obzirom da pregara grijač na drugom cilindru potrebno je ispitati dize i izmjeriti kompresiju .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA - UDARAC BENDIKSA U ZAMAŠNJAK

Datum objave: 05.05.2011 22:24:07
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam škodu feliciu 1,6 lx.(1998.god.)i naizgled nerješiv problem...Prilikom startanja motora,naročito na nižim temperaturama,dolazi do jakog udarca bendiksa u zamašnjak,odnosno nepravilnog "verglanja"...nakon par pokušaja motor se startuje i nakon toga auto radi normalno.Napominjem da je stavljen nov akumulator.... Unapred hvala, Goran

ODGOVOR:

U ovom slučaju mogu postojati samo dva problema a to su elektropokretač ili zamašnjak. Najjednostavnije je da demontirate elektropokretač i ispitate njegovu ispravnost . Kada je elektropokretač već demontiran možete vidjeti i u kakvom stanju je nazubljeni vijenac zamašnjaka.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 55 S - U 4. I 5. BRZINI SE GUŠI

Datum objave: 05.05.2011 22:18:01
Slika
PITANJE:

Prvi put Vam pišem i ujedno Velike pohvale koje odvajate da bi pomogli sa svojim savjetima oko održavanja limenih ljubimaca.Molim Vas za jedan odgovor,Kči ima Punto 55S 97god i jako je zadovoljna sa njim.Međutim neki dan pojavio se problem,pri brzini od 80km u 4 ili 5 stupnju auto se počeo gušiti da bi nakon par sekundi dalje sve bilo ok.U 1,2 i 3 stupnju prenosa se to ne dešava,napominjem auto pali odlično i lijepo vuče.Molim Vas odgovor šta bi trebalo uraditi. Pozdrav iz Rijeke i puno uspijeha u daljnjem radu

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogu navesti moguće uzroke a to su : filter goriva, nečist rezervoar za gorivo, niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, mjerač mase zraka, senzor tlaka zraka, lambda sonda, sustav paljenja. Ispitajte sve što sam naveo.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 2,0 HDI - GREŠKA KODIRANOG KLJUČA ?

Datum objave: 05.05.2011 22:18:59
Slika
PITANJE:

citroen xsara, 2.0 hdi, gasi se u vožnji? dakle auto se gasi na nekih 5-6 pređenih km, nakon toga može se opet startati ali se mora izvaditi ključ i sačekati 15 sec, inače neće upaliti. nakon toga opet ide izvjesno vrijeme i opet isto. radio sam dijagnostiku kod peugeot serv. kažu da pokazuje grešku kodiranog ključa?? imate li kakav savjet, šta može biti u pitanju???

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : imobilajzer za blokadu paljenja, transponder u ključu, prekid napajanja na elektromagnetskoj anteni oko kontakt brave, pad napona na pojedinim kontaktima i konektorima električne instalacije, senzor radilice, upravljački modul visokotlačne pumpe. Točan odgovor na Vaše pitanje mogao bih dati nakon pregleda vozila.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 16V - POTREBNO JE OTVORITI MJENJAČ

Datum objave: 04.05.2011 18:11:45
Slika
PITANJE:

Brujanje motora Poštovani gospodine Meić.Vlasnik sam vozila peugeot 307 1,6 16v benzin 2001 godište. Vozilo se nalazi kod mene od 2008 godine. Redovno ga održavam i do sada nisam imao većih kvarova. U posljednje vrijeme primjetio sam brujanje u motoru prilikom vožnje u svakoj brzini. Pokušaću što jednostavnije da objasnim...Kako pritiskam papučicu gasa tako se u vozilu sve više čuje brujanje i lupa(kao da lupaju zupčanici u mjenjaču) i to se dešava u svakoj brzini..Vozilo vuče normalno ali je buka sve veća i veća pri dodavanju gasa.Ponekad imam osećaj kao da ne smijem pritiskati više papučicu gasa...inače nikada ne vozim više od 110-130 km/h..Jedna karakteristika koju sam primjetio a mislim da je veoma važna jeste da prilikom pritiskanja kvačila u vožni ta buka prestaje ili kad vozilo izbacim iz brzine (ništa se ne cuje)...kad se ubaci ponovo u bilo koju brzinu počinje ista stvar..Bio sam kod više majstora i neki kažu mjenjač,neki kažu set kvačila a meni bi puno značilo vaše stručno mišljenje oko ovog problema.Provjerio sam ispravnost kvačila(jest da hvata pri vrhu)ali ne proklizava.Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu uzrok je mjenjač . Takav zvuk se može stvarati kada su oštećeni ležajevi mjenjača, ležajevi diferencijala, pojedini zupčanici . U ovom slučaju potrebno je otvoriti mjenjač i pregledati sve dijelove mjenjača. Nakon toga nije teško zamijeniti neispravne dijelove i tako dugoročno riješiti problem s mjenjačem.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 16V - PALI SE LAMPICA GRIJAČA

Datum objave: 04.05.2011 18:04:39
Slika
PITANJE:

Problem na reno clio 1.2 16V 2001 g.pali mi se lampica od grijaća.I dok ona gori auto nemirno radi u leru. kad dadnem gas ona se ugasi.pustim gas opet se upali i obrtaji spadnu ispod 500 pa opet narastu do 1000 i tako stalno. što mi je činiti. HVALA

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu mogu postojeti brojne neispravnosti koje utječu na loš rad motora na leru i na niski broj okretaja motora na leru. Radi toga treba ispitati slijedeće :  propuštanje na brtvama ili priključcima usisnog kolektora, tlak goriva, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, filteri, motorič minimuma, senzor temperature motora, EVAP ventil rezervoara, ventil za recirkulaciju ispušnih plinova, lambda sonda, mjerač mase zraka, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka u usisnom kolektoru, loša iskra ili izostanak iskre na nekoj od svjećica, lošija kompresija na nekom od cilindara, električna instalacija, ECU centrala.  Obavite ispitivanje svega što sam nabrojio .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,9 CDTI - VIBRACIJE PRILIKOM KRETANJA

Datum objave: 04.05.2011 18:00:59
Slika
PITANJE:

Opel Vectra 1,9cdti-Duhovi! Poštovani,Vectra C 1,9cdti,2006,120ks,91000km.Autom sam zadovoljan,odličan je po svim pitanjima a izluđuju me slijedeće dvije stvari koje su se pojavile a niko ne zna šta mu je. Prvi problem: Prilikom gašenja, auto zatrese,sitno podrhtavanje u leru kad se daje gas na 1300-1500 obrtaja i kad se vozi tj kreće(ponekad) zatrese kao kad sa većim stepenom hoćete da vozite malom brzinom,Ovo je uočljivo kada se kreće prilikom promjene brzine iz prvu u drugu i druge u treću (pri većim stepenima prijenosa nisam primjetio)pa moram da vozim na ivici sa pritiskanjem kvačila da bi povuko bez treskanja .Problem se javlja sporadično ne uvjek.Ono što sam primjetio je da se nije javljalo dok su bili hladniji dani ako to ima kakve veze.A da ,trap je u perfektnom stanju. Drugi problem: Dešava se (ponekad, ne uvjek) da, dok se vozi, auto povuče kako treba sa kašnjenjem (neku sekundu),dajete mu gas, on polako puni pa kao da probije i tad vas zalijepi na sjedište.(primer iz 4 u 5 na 2000 obrtaja ništa a na 2300-2500 obrtaja baš kako treba sa 2000) Ide normalno pa kao da je bez turbine (ili protokomjera)pa opet  normalno Dijagnostika(OPCOM)ne vidi grešku a na tabli se kada se to desi, ponekad upali ključ i istog trena ugasi(kad probije).Greska je zapamćena ali dijagnostika pokazuje da je nema. Problem se dešava svremena na vrijeme i nema pravila a bez toga auto ide perfektno.I ovaj problem se počeo pojavljivati sa toplijim danima(ujutru dok je hladnije ništa a preko dana kad zagrije desi se ponekad). Šta li mu je,šta li mu je???? Pozdrav

ODGOVOR:

Vibracije i zvuk koji ste opisali prilikom kretanja i u samoj vožnji  može nastati radi zamašnjaka s dvije mase ili radi same spojke . U rijetkim slučajevima su to nosači motora. Drugi problem koji opisujete kao loš odaziv na gas i neodgovarajuće ubrzanje je malo složeniji . Točan odgovor bih mogao dati nakon detaljnog ispitaivanja mehaničkog sustava motora i nakon ispitivanja sustava za regulaciju i upravljanje motorom. Moguće neispravnosti su : zrak u sustavu goriva, mehaničko stanje motora, filteri, nečistoća u rezervoaru, senzor pedale gasa, dize, EGR ventil, MAF senzor, ECT senzor, senzor temperature goriva, senzor radilice, ispušni sustav, električna instalacija od motora do ECU računala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 16V - PUCAJU CIJEVI

Datum objave: 03.05.2011 21:06:33
Slika
PITANJE:

Pozdrav!! Vozim Vectru 2.0 16V CDX oprema 96 god 101KW. Prešao je 280000Km vozim ga 6 godina već i prezadovoljan sam s obzirom na kritike u svezi Vectre B. Auto još odlično vuče s obzirom do volim malo dodati gas a udobnost da ne spominjem...Problemi su se počeli javljati nedavno ne nekih 260000km. Redovito sam pazio na servise znači ulja,remenja,podvozje i sve te potrošne stvari. Prvo mi se upalio senzor za grešku na motoru(ona žuta lampica s munjom). Na servisu su dijagnosticirali da je neispravan senzor bregaste osovine. OK. Odem malo njuškat okolo i nađem taj polovni dio (siemens) i vratim se u servis kad ono ne odgovara konektor. Na autu je ovalni a na tom senzoru je kockasti. ajme evo vec problemi....nisam ga uspio vratit te ga imam još i danas. onda mislim da se puno ne mislim oko toga odem u dučan i kupim taj dio za 300 kuna zamjenski i stavim, lampica se ugasi ali nakon nepunih tjedan dana on opet crkne. Jao meni!! OPET odem u dučan ali sada uzmem originalni(siemens ovalni) stavim ga ali sad se lampica uopće ne gasi nego javlja istu grešku i električar zaključuje da je taj NOVI senzor neispravan jer je on nekako preko nekog svog kolege rješio za testirat polovni originalni isti kao taj sta sam ja kupio i lampica se ugasi(na moje oči). Zovem ja ove tada u dučanu da im rečem da je dio sta su mi ga prodali neispravan ali oni mene uvjeravaju da su oni u tvornici testirani i da jednostavno moraju raditi ALI da za moju vectru ide takav senzor s kockastim konektorom i da ECU nece da prihvati nikoji drugi....Tada sam ostao totalno zbunjen. Nekako sam ga uspio vratit i uzeo neke dijelove nije ni bitno. Malo smo gledali taj kabel i vidjeli da je prespajan pa me zanima mogu li jednostavno stavit taj kockasti konektor i spojit taj kockasti senzor i rjesiti se briga za neko vrijeme?? Moj drugi problem je taj što u zadnje vrijeme imam problema s temperaturom motora i rashladnim sustavom. Prvo mi je pukla velika gumena cijev koju oni nazivaju hobotnica, pa zatim jedna mala gumena cijev, a sada mi pušta antifriz na hladnjaku...te gumene cijevi sam zamjenio a hladnjak zakrpio sa nekom tekučinom za krpljenje i to se sve događalo u razmaku par mjeseci. Za sad ne pušta antifriz nigdje. Gledajuči te cijevi i hladnjak ne izgledaju mi istrošeno izvana. Temperatura u 6 godina nije mi prelazila nikada 90 stupnjeva ni na največim vanjskim temperaturama a primjetio sam da kod kočenja motorom kada idem nizbrdo zna temeratura pasti skoro do plave crte dok je kod drugih auta uvijek temperatura ista. Sada mi se događa da kod konstantne brzine oko 100Km/h u petoj brzini temp. skoči do 100 stupnjeva a kad idem uzbrdo zna preći i preko sto. Zanima me znate li koji je mogući uzrok učestalog pucanja tih cijevi i zašto toliko skače temperatura?? Ili je motor odradio svoje nakon toliko kilometara i pri kraju je, a po forumima sam dosta pročitao o tome da ti motori nakon 250000 trebaju na generalku(ECOTEC piše na poklopcu). Inače motor troši oko 7 DCL na 1000km s obzirom da se vidi da pušta ulje gore na poklopcu a i blok motora mi je dosta zamazan uljem. Da li mi se više isplati renovirat ovaj motor ako je doslo do dotrajalosti ili da jednostavno rješim novi motor?? Unaprijed hvala i nadam se da sam ja to dobro objasnio :) Pozdrav

ODGOVOR:

Nije dobro da smi nabavljate pojedine senzore motora pa tako i senzor bregaste osovine. Navedeni senzor treba nabaviti i ugraditi servis i ako nakon toga isti ne bude u funkciji to treba rješiti servis koji je senzor nabavio i ugradio.  Ostale informacije koje ste naveli ukazuju na neispravan termostat ( motor je previše hladan na nizbrdici ) a isto tako postoje simptomi da je oštećena brtva glave motora a u rashladnom sustavu je povišeni tlak radi kojega pucaju cijevi koje ste naveli. Na kraju ste spomenuli i veliku potrošnju ulja koja ukazuje na istrošenost klipnih prstenova, cilindara i vodilica ventila. Motor Vašega vozila treba otvoriti, utvrditi što je sve istrošeno i nakon toga obaviti stručni popravak motora. Takvi popravci se zovu reparatura motora i takav zahvat nije jeftin. Najjeftinija varijanta bi bila da nađeta rabljeni ispravni isti takav motor .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 i.- KOD KONSTANTNOG GASA TROKIRA

Datum objave: 03.05.2011 20:59:16
Slika
PITANJE:

bmw 320i, 95.god.,trokira,kod ubrzavanja ide normalno ali kod držanja konstantnog gasa svakih 2-3 sekunde zatrokira!, neovisno na kojim okretajima i brzini, auto je na plin (direktan), na benzinu se ne osjeti kao na plinu.napravio sam kompletan servis plina i majstor kaže da je stvar u bobinama, promijenim bobine i svječice i opet isto.otiđem kod drugog majstora koji ga je spojio na dijagnostiku i kaže da je problem senzor bregaste osovine, pa me sad zanima kolko košta taj senzor i jel moguće da je to stvarno problem, jer do sad su me nagađanja već skupo koštala! ako nije, što bi moglo biti? hvala!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba ispitati sustav paljenja , sustav elektronskog ubrizgavanja i po potrebi mehanički sustav motora. Nakon detaljno i stručno obavljenog ispitivanja i testiranja pojedinih komponenata može se točno znati što je neispravno i kolika je cijena popravka. U ovom slučaju moguće neispravnosti su : svjećice, bobine, elektronika paljenja, električna instalacija i konektori ( pad napona ), MAF senzor, MAP senzor, propuštanje na usisnom kolektoru, senzor položaja leptirastog ventila, tlak goriva, injektori, regulator tlaka goriva, senzor radilice, filteri , nečist rezervoar za gorivo, mehaničko stanje motora. Cijenu bilo kojeg dijela možete saznati u svakom skladištu dijelova BMW kada navedete broj šasije vozila. Dijagnostiku povjerite servisu u koji imate povjerenje i nakon toga zatražite i troškovnik za potrebne dijelove i uslugu servisa.

na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA1,4 16V - ZVUK GREBANJA

Datum objave: 03.05.2011 20:53:15
Slika
PITANJE:

Gospodine Meiću, Vozim Seata Cordobu 1.4 16 V, i u zadnjih dva tjedna čuje se zvuk kao da nesto grebe,tj kao da lanac vucem za sobom,iz motora samog pretpostavljam. pri vecoj brzini i stupnju brzine to se ne cuje,al pri samom kretanju i u drugoj brzini,pa i trecoj mi se to desava..vjerujem da vam nisam puno rekao,al eto neki ljudi mi kazu da ima veze mozda s korpom i samim kvacilom.sad ne znam..vi ako mozete na temelju ovako sturih podataka rec,slobodno recite.. unaprijed zahvalan Ante

ODGOVOR:

Prema vašem nepreciznom opisu navesti ću moguće neispravnosti : mjenjač, spojka, ležajevi kotača, pogonske osovine, ispušni sustav, nosači motora, ležajevi alternatora , ležajevi pumpe za vodu , ležajevi servo pumpa, ležaj natezača, zaštitna obloga motora, kanalni remen, kočni sustav. Neposrednim uvidom na vozilu u roku od 5 minuta mogu  točno doći do spoznaje gdje i kako nastaje opisani zvuk.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i.- PREBACIVANJE PLIN - BENZIN

Datum objave: 03.05.2011 20:48:42
Slika
PITANJE:

Prebacivanje plin-benzin Postovani, imam Megane 1.6 iz 2008. U koji je ugraden Landi Renzo plinski uredaj s Flashlube podmazivanjem. Negdje sam cuo da je potrebno povremeno voziti na benzin. Ja to radim tako da na autoputu prebacim na benzin svakih 20-30 km po 2-3 km ili kod pretjecanja. Auto radi ok, ali mi je potrosnja benzina narasla na udio od 25-30% predjenih km. Potrosnja plin a se pritom smanjila. Moj dojam je da motor ide na benzin puno duze nego sto je tipkom ukljuceno. U prilog tome govori i cinjenica kako se indikator razine benzina u spremniku zna spustiti za jednu crticu i nekoliko kilometara nakon sto sam ponovo prebacio na voznju plinom. Da li je zaista ovo prebacivanje korisno i postoji li objasnjenje za ovo ponasanje ili je u pitanju kvar? Hvala na odgovoru, Robert.

ODGOVOR:

Prema Vašim zapažanjima o potrošnji benzina dobro bi bilo da napravite test potrošnje benzina. Najbolji način je da potpuno isključite plinski sustav dok budete obavljali test potrošnje benzina. Nakon toga testirajte potrošnju na otvorenoj cesti ili u kombiniranoj vožnji. Važno je samo da dođete do pouzdanih podataka koji će vam koristiti za usporedbu kada budete radili drugi test potrošnje benzina  i to kada plinski sustav bude opet spojen na uobičajeni način. Ako utvrdite da postoji razlika između ta dva testa i da je potrošnja benzina povećana , potrebno je ispitati plinski sustav . Moram spomenuti i mogućnost greške pokazivača benzina koji radi pod nadzorom računala . Računalo prati sve podatke o kretanju i brzini vozila i kada se Vi vozite na plin kazaljka pokazivača benzina može padati iako Vi praktički ne trošite benzin. U ovom slučaju radi se o grešci i lažnoj informaciji koju generira računalo u Vašem vozilu.  Nije neophodno da često prebacujete na vožnju s benzinom jer nikakve štetne posljedice neće nastati  na benzinskim injektorima.

na vrh Povratak na vrh

CHEVROLET TACUMA 2.0 i. - GORI LAMPICA MOTORA

Datum objave: 03.05.2011 20:44:46
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Pitanje,posjedujem chevrolet takumu 2.0 od 96kw 2007 god.,koju sam nedavno kupio od prvog vlasnika. Automobil ima sada 150tkm,ima ugrađen plin koji su odmah u servisu ovlaštenom u auto wilu ugradili.Međutim sada mi se pojavio problem da u jutro kada palim auto vergla duže vrijeme,tj iz 3-4 pokušaja upali,međutim i kada je topal ako odstoji oko ca 1 sat opet duže vergla. Kada upali nema nikakvih smetnji,dobro radi,lijepo vuče ne cuka,jedino lampica upaljena sa ikonom motora uvijek gori i obrtaji sporo se vraćaju. Neznam što mi je činit,jer nije motor izrabljen i da troši ulje ili vodu pa da su naznake da je motor na kraju imateli vi kakve pretpostavlke što bi moglo se dešavat jer sam jako zabrinut. Kakvi su ti njihovi motoori i jeli u još kojim se autima koriste,jesu pouzdani i izdržljivi? Unaprijed vam se zahvaljujem na pomoći!

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora se uvijek pali kada postoji greška u sustavu elektronskog ubrizgavanja. Najčešći uzrok je omjer zraka i goriva. Detaljnom dijagnostikom motora mogao bih otkriti uzrok zašto motor teže pali i zašto svijetli spomenuta lampica.  Ovom prilikom ću navesti što sve treba ispitati a to su slijedeće komponente : propuštanje na usisnom kolektoru, tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, senzor temperature motora, senzor pedale gasa, sklop leptirastog ventila,  senzor temerature usisanog zraka, senzor radilice, električni kontakti i konektori, sustav paljenja, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - NEKOLIKO PITANJA

Datum objave: 03.05.2011 20:42:02
Slika
PITANJE:

Postovani, imam par pitanja: 1. da li postoji mogucnost popravka plastike u interijeru vozila (povrsinske i dubinske ogrebotine) ili se uvijek mora kupiti novi dio 2. koliko je stetno za sam auto kad se u voznji ugasi zbog loseg balansa vozaca pa ga odmah potom upalimo i krenemo dalje 3. kako to da je moj prijatelj koji ima novu corsu za ciju dimenziju spremnika goriva proizvodac navodi 45 l uspio utocit 49 litara a da mu auto nije cak ni stao

ODGOVOR:

Popravak plastike u vozilu je ponekad moguć , ovisi o veličini oštećenja.  Ako se motor ugasi prilikom kretanja radi naglog puštanja pedale spojke ili malog gasa i ako se to dogodi vrlo rijetko tada nema štetnih posljedica. Ako se to ponavlja često tada najčešće strada lamela spojke  . Najčešća greška u deklariranoj količini goriva u rezervoaru i stvarnoj količini goriva, događa se radi štamparske greške kada se pišu tehnički podaci i upute za pojedine tipove vozila .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA B CDTI - ZAMAŠNJAK

Datum objave: 02.05.2011 19:05:14
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imamo opel zafiru B cdti 100 ks iz 2005 godine. Prošla je 50000 km i otišao je zamašnjak. Vozi je žena i to nježno. Pitanje glasi koji su najčešči uzroci da se pokvari zamašnjak, na takvom autu,jer to nisu pakne da se mjenja na toj kilometraži. Da li je to boljka zafire,težine auta,ubrzavanja,kočenja ili jednostavno tvornička greška.Znate li neki prosjek kilometraže za novije aute kad odlazi zamašnjak.Ako možete općenito opišite taj zamašnjak.Može li se uraditi prventivni pregled i da li bi to nešto znaćilo za spas zamašnjaka.Na dotičnom autu koji je bio uredno servisiran nije značilo ništa.Hvala na odgovoru!

ODGOVOR:

Najčešći uzroci radi kojih nastaje oštećenje na zamašnjaku s dvije mase su : neispravne dize , način vožnje, istrošenje i vibracije u mjenjaču . U najvećem broju slučajeva uzrok su neispravne dize ( različita količina goriva na pojedinim dizama ) . Kada su dize neispravne uglavnom se to stanje ne može utvrditi i prepoznati u vožnji . Nepravilan rad diza generira permanentne udarce na mehanizam dvomasenog zamašnjaka i nakon određenog vremena utvrdi se da je zamašnjak neispravan . Ugradnjom novog zamašnjaka stanje će se kratkotrajno poraviti ali će i novougrađeni zamašnjak nakon 10.000 do 15.000 km opet stradati jer nije otklonjen uzrok nego samo posljedica. Preventivno pregled se može napraviti a obuhvaća ispitivanje diza i ispitivanje zamašnjaka u specifičnom režimu vožnje .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E-270 W 211 - SAJLE RUČNE KOČNICE

Datum objave: 02.05.2011 19:01:52
Slika
PITANJE:

Imam E klasu 270 tip 211 i rucna kocnica tj.(nozna pored kvacila )kada se pritisne propada interesira me kuda prolaze sajle ili jeli mozda znate ili je nesto drugo nije na zadnjim kotacima ono sto se moze zategniti hvala u napred

ODGOVOR:

Sajle ručne kočnice prolaze iznad poda s unutrašnje strane vozila, nakon toga ispod zadnjeg sjedala i na kraju izlaze ispod podnice vozila i idu na zadnje kotače. Obavite kontrolu kompletnog mehanizma od poluge ručne pa do izlaza iz vozila. Isto tako provjerite kočne papučice ručne kočnice koje se nalaze u zadnjim diskovima.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - INERCIONI VENTIL ZA ZATVARANJE GORIVA

Datum objave: 02.05.2011 18:58:07
Slika
PITANJE:

Molim Vas možeteli mi odgovoriti gdje se nalazi SUSTAV ZA PREKID DOVODA GORIVA U SLUČAJU SUDARA HYUNDAI ACCENT 2001 GOD.Unaprijed zahvalan!

ODGOVOR:

Navedeni dio nije sustav nego inercioni ventil koji prilikom sudara ili velikog usporenja vozila zatvara dovod goriva. Isti se može nalaziti u prostoru motora s lijeve ili desne strane neposredno ispod poklopca motora ( prednja hauba ), ispod sjedala vozača, u prtljažniku vozila ispod lijeve ili desne PVC obloge.

na vrh Povratak na vrh

FORD PUMA 1,7 i. - KLIMA UREĐAJ

Datum objave: 02.05.2011 09:46:51
Slika
PITANJE:

Imam Ford Pumu, 125KS. Počelo mi se nedavno događat da uključim klimu i da hladi, i odjednom prestane hladit, već puše topli zrak. Nakon što nekoliko puta na prekidaču uključim-isključim KLIMU, ona opet počne puhat hladno. Molim Vas za savjet, dali je razlog tome što možda treba napunit klimu, ili je kvar vezan možda uz struju ili elektro-instalacije. Pitam zato, što taster kad uključim da radi klima svijetli zelena lampica, a kad klima prestane hladit, i počne puhat topli zrak, ta zelena lampica na prekidaču gori zeleno, ali jedva da se i primjeti. Nakon, par puta kad ga pritisnem-uklučim i isključim, čim klima počne hladit, prekidač, tj.zelena lampica na prekidaču od klime, opet svijetli jako. Nebih željela da me neki majstor iskoristi, moje neznanje pa da mi kaže da se pokvario cijeli sistem klime, i da sve treba promjenit novo, a problem je npr. samo u punjenju klime ili možda u instalacijama. Zahvaljujem puno, i svaka pohvala na profesionalnosti i ideji da ljudi mogu postavit ovim putem pitanje, i dobit informaciju ili odgovor, a već takav odnos prikazuje Vašu profesionalnost i poslovan odnos. Svaka pohvala. Unapred zahvaljujem

ODGOVOR:

Prije odgovora na Vaše pitanje važno je da kažem nekoliko korisnih informacija u vezi klima uređaja. Redovni servis na svakom klima uređaju na vozilu radi se svake dvije godine ( službena preporuka proizvođača ) . Na taj način klima uređaj odlično radi i dugo traje bez značajnih popravaka. Redovni servis podrazumjeva zanjenu ili dopunu freona R 134 a , stavljanje ulja u kompresor , zamjenu dehidratora . Sad bih se vratio i na vaše pitanje . Na klima uređaju Vašega vozila najprije treba provjeriti koliko plina ima u sustavu jer je to najčešći uzrok radi kojega klima uređaj ne radi ispravno ili ne radi nikako . Nakon provjere količine plina obavljaju se i ostale kontrolne radnje i to provjeravanje tlakova , kontrola ekspanzionog ventila te ostale potrebne kontrolne radnje. U pravilu se uvijek ide korak po korak od najjednostavnijih kontrola do složenijih ispitivanja ako to situacija nalaže. U svojoj praksi najčešći slučajevi  s kojim se susrećemo je upravo nedostatak plina i potreba za redovnim servisom klima uređaja. Ako ima kakvih nejasnoča javite se opet , možete i telefonom.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 16V - PRAZNI HOD

Datum objave: 02.05.2011 09:41:07
Slika
PITANJE:

G Meić molio bi vas za pomoc oko praznog hoda,vozim ford fokus iz 2001 1.6 16v prvi vlasnik,auto je preslo oko 150 tisuca i u dobrom je stanju,ali me muci prazan hod ustvari na malim okretajima radi motor spusta se do 600rpm,prvo smo pomislili na iac ventil,zamjenim ga ali i dalje isto,ocistili brzgalice ali bez promjena,pa me zanima koji bi slijedeci problem mogao biti.

ODGOVOR:

Uz sve što ste naveli još mogu biti slijedeći uzroci : propuštanje na usisnom klektoru, konektori električne instalacije ( pad napona ), leptirasti ventil, ECT senzor temperature motora, tlak goriva, ispravnost pojedinih injektora, mjerač mase zraka, senzor položaja leptirastog ventila, ECU centrala. Po mogućnosti provjerite navedeno.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI PD - OTEŽANO ŠALTANJE U DRUGU BRZINU

Datum objave: 02.05.2011 09:31:33
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic. Nedavno sam kupio golfa 4 1.9TDI pumpa dizna 85KW 2001.g,pa bi vas upitao sljedece: kada saltam u 1 i 2 brzinu malkice mi djeluje grublje nego kad saltam u 3,5,5,6.Da li je to obicaj kod ovih golfova takav? na raznim forumima sam citao da su mnogi imali tezi problem,kod njih prebacivanje u 1 i 2 je bilo znatno teze pa su morali mjenjati cijeli mjenjac..Bojim se da vremenom i meni ne bude otezano to saltanje..DA li imate vi kakva iskustva oko toga? Unaprijed Hvala..

ODGOVOR:

Otežano šaltanje u drugu brzinu ne mora značiti ništa dramatično . Provjerite mehanizam za šaltanje i po potrebi podmažite pokretne dijelove na kojima može nastati trenje. Isto tako vodite brigu o intervalu izmjene ulja u mjenjaču. Zatražite i stručno mišljenje od osobe iz servisa koja će nakon kratke probne vožnje odmah znati da li je stanje s mjenjačem normalno ili nije.

na vrh Povratak na vrh