Danas je: 24.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

BMW 320 D - ZAMJENA GUMICA VENTILA

Datum objave: 11.05.2011 12:55:29
Slika
PITANJE:

postovani! zanima me cijena promjene gumica na ventilima na bmw 320 d 100kw,bez skidanja glave ako je ikako moguće??? hvala (gumice moje)

ODGOVOR:

Vaše vozilo bih trebao pregledati i tada bih mogao navesti točnu cijenu potrebnog materijala i rada . Bez obzira na moje znanje i veliko iskustvo ne bih to radio a bez da demontiram glavu motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI - CURI ATF ULJE IZ LETVE VOLANA

Datum objave: 12.05.2011 18:52:04
Slika
PITANJE:

golf lll 1.9 td letva volana Postovani! curi mi atf iz letve volana na mandeti. dali se na letvi da promjenit semering? Hvala

ODGOVOR:

Na letvi volana se može zamijeniti semering i brtvila . Za tu radnju potrebno je demontirati  sklop volana.

na vrh Povratak na vrh

SUZUKI SWIFT 1,3 GLX 1991. - ČOK PREJAKO RADI

Datum objave: 12.05.2011 14:08:12
Slika
PITANJE:

suzuki swift 1.3 glx, 1991.g čok prejako radi i predugo je upaljen.. Lijepi pozdrav, već neko vrijeme me muči čok na swiftu. konkretno, auto upalim, čim malo dam gas, ugasi se. (moram obavezno dati malo gas pri paljenju, jer se neće upaliti bez gasa..) Na drugo paljenje, radi ok i nakon 10-ak sekundi se upali čok, koji radi na cca. 3500 o/min i tako dugo radi dok se kazaljka za temp. motora ne popne na sredinu/ako ne i malo više. Zna raditi i po 10-ak minuta tako na (pre)visokim okretajima. Čok se ne ugasi sam, nego dok otprilike smatram da bi trebalo se ugasiti, malo "sturiram" i autu padnu okretaji na cca. 800 o/min i dalje je ok. Ali, ako ugasim auto i nakon 15-ak minuta ponovo upalim, čok se opet pali i radi kao prije objašnjeno, bez obzira što je zagrijana mašina.. Molim Vas da mi date savjet šta mi je učiniti, jer mi je to već postao pravi problem.. Unaprijed se zahvaljujem, lijepi pozdrav.

ODGOVOR:

Iz svih detalja koje ste naveli i detaljnog opisa nije teško zaključiti da je uzrok neispravnosti rasplinjač ( karburator ) . Na rasplinjaču ne radi ispravno automatski uređaj za hladni start ( čok ). U ovom slučaju rješenje je demontaža rasplinjača i detaljno čišćenje i servis istoga.  Iz prakse znam da se u većini slučajeva na taj način može postići zadovoljavajući rezultat.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,2 16V - TVRDO KVAČILO

Datum objave: 12.05.2011 18:43:28
Slika
PITANJE:

Fiat Bravo-tvrdo kvacilo Nedavno sam kupio Bravo 1.2 16v 2001.god sa 120000Km.Motor je odlican i sve je ok.ali kvacilo je dosta tvrdo, obzirom da je hidraulicno.Ranije sam vozio Mareu sa obicnim kvacilom i bilo je mekse nego ovo.Pozalio sam se majstoru, i on mi je rekao da ce biti mnogo mekse kada se zamjeni lamela i korpa kvacila.Ja se slazem da je tako, ali zasada to ne bih radio jer jos uvek dobro hvata (negdje na polovini hoda) i glatko pokrece automobil (bez vibracija i trzaja).Pitanje- da li se moze nesto nastelati ili zamjeniti neka gumica itd.posto majstor tvrdi da se nista nemoze  osim komletne zamjene seta kvacila.Jedan prijatelj tvrdi da u cilindru postoje neke gumice koje se mijenjaju. Ps. Mnogo pozdrava za izvanredan sajt koji vec godinama pratim, i gdje sam mnogo toga "naucio"iako mi mehanika nije struka.Unapred zahvalan.

ODGOVOR:

Vaš mehaničar je u pravu , ugradnjom nove spojke pedala spojke bi postala višestruko mekša.  Uzroci tvrdoče pedale nisu nikakve gumice u glavnom ili radnom cilindru komande spojke nego je to istrošenost spojke i povećano trenje na vodilici potisnog ležaja.

na vrh Povratak na vrh

VW VENTO 1,8 i. 1992 - AUTOMATSKI MJENJAČ

Datum objave: 12.05.2011 13:42:18
Slika
PITANJE:

Poštovani, Kupio sam VW Vento 1,8GL iz 1992. g., 130000km i automatskom getribom. Dešava se da ponekad ne želi šaltati iz treće u četvrtu brzinu (ima ih četiri) nego ide do 5000 okretaja u trećoj. Kada neće šaltati u četvrtu, pri šaltanju iz prve u drugu i iz druge u treću pojačano cukne. Pošto ne znam na koliko km se mijenja ulje u mjenjaču ni dali je mjenjano do sada možda bi promjena ulja (i filtera) riješila to ili je ipak nešto ozbiljnije ? Također me zanima dali vi vršite zamjenu ulja ? Unaprijed se zahvaljujem, Hrvoje Jozić

ODGOVOR:

Kada postoji problem kao što ste i Vi naveli tada najprije treba promijeniti ulje i filter u automatskom mjenjaču. To se radi svakih 60.000 km ili svake dvije godine . Ulje za mjenjač je specijalno i nije isto za sve mjenjače . Za vas možemo provjeriti koje je odgovarajuće ulje i obaviti zamjenu ulja i filtera mjenjača. Možete se javiti i telefonom.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO MK2 1,8 TD - UZBRDO NA KRATKO GUBI BRZINU

Datum objave: 12.05.2011 13:39:44
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Ford Mondeo Mk2 1997 1.8TD koji je u odličnom stanju, ne troši ulje, dobro vuče ima dobu kompresiju, vuče uzbrdo. Moj problem je što u jednom trenutku kada ga vozim uzbrdo na autocesti i to baš u trenutku kada dolazi do promjene tlaka tj. kada osjetim da mi se začepe uši Mondeo gubi na brzini i gasu što traje nekih minut dva i onda je sve normalno. Molim vas da me uputite što bih trebao pogledati jer sam majstorima pokušao objasniti što je problem ali mi oni kažu da je to normalno i da je auto 100% ispravan. Unaprijed zahvalan

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok može biti punjenje cilindara komprimiranim zrakom. Za punjenje cilindara brine se turbina i zato bi najprije trebalo ispitati : stanje i učinak turbine, sustav za regulaciju tlaka turbine, tlačne cijevi, intercooler . Uz navedeno po potrebi treba ispitati : EGR ventil, čistoću usisnog kolektora , prohodnost ispušnog sustava.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,4 i. - PEDALA KOČNICE PROPADA

Datum objave: 11.05.2011 17:38:24
Slika
PITANJE:

Dragi gospodine Meiću kupila sam Golfa IV 1,4 2000g tada mu je pedala kočnice hvatala pri vrhu ali nakon tjedan dana počela je sve niže hvatati dok nije propadala do kraja majstor je ozračio te je opet hvatala pri vrhu ali se sve opet ponovilo a tada je zamjenio glavni kočioni cilindar .nakon toga opet je pedala nisko hvatala dok se nije isto ponovilo. Ulje nigdje ne curi a pedala propada. Još ima problem velike potrošnje ulja u mašini iako ulje nigdje ne curi i auspuh ne ispušta crni dim. Molim vaš stručan odgovor ,hvala.

ODGOVOR:

Pedala kočnice može propadati iz više razloga i to :  neispravni cilindri kočnice ( može biti neispravan samo jedan ) , neispravne fleksibilne cijevi kočnog sustava, neispravna kočna kliješta, neispravan korektor kočenja, neispravan glavni kočni cilindar ( ugrađeni može biti loše kvalitete ) , zrak u kočnom sustavu, loše podešena automatika na zadnjim kočnim papućicama .  Točan odgovor za veliku potrošnju goriva mogu dati tek nakon pregleda vozila a mogući uzroci su: loše mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom klektoru ) , neispravan rad elektronskog sustava ubrizgavanja goriva ( potrebno je ispitati sve dijelove sustava a najprije senzore , mjerač mase zraka , MAP senzor , tlak goriva , injektore , ostalo ) , sustav paljenja ( stanje svjećica, kablova , bobine ) . Kada budete radili dijagnostiku motora nije teško otkriti i način kako motor troši ulje ( vodilice ventila, klipni prstenovi ) .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - ZATEZANJE LEŽAJA ZADNJE KOTAČA

Datum objave: 11.05.2011 17:35:06
Slika
PITANJE:

poštovani! zanima me koji je pritezni moment zadnjeg ležaja na Golf III? malo ima lufta pa bi pritego sa moment ključem a neznam točno koliko!!! Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Ležaj zadnjeg kotača se ne zateže moment ključem nego se zateže tek toliko da više nema zračnosti u ležaju . Nakon toga se obavi osiguranje matice ležaja točno u tome položaju .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 16V - PRI VEĆOJ BRZINI SE UGASI

Datum objave: 12.05.2011 13:35:18
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić.Imam Peugeota 307 1.6 16v 2001 god.Dešava se da pri većoj brzini auto sam ugasi motor.Kada isključim kontakt i ponovo uključim auto se može upaliti. Bila sam u servisu gdje su otkrili grešku P1632 za koju kažu da je vezana za alternator (kažu "pametni" alternator). Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Mogući uzroci radi kojih se motor ugasi u vožnji su : sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer ), relej preko kojega se napaja upravljačko računalo motora, relej pumpe za gorivo, niski tlak goriva, prekid ili niski napon do elektronike paljenja i bobina, bobine, ECU upravljačko računalo.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,4 i. - NEMA SNAGE

Datum objave: 11.05.2011 17:30:50
Slika
PITANJE:

pozdrav,vozim seat ibizu 1.4 1997 g. motor radi normalno dok je hladan ali kada se ugrije na radnu temperaturu auto nema snage za vožnju i uopće ne vuče. provjerio sam kompresiju međutim to je sve u redu. pa bih vas molio ako mi mozete pomoć pri otkrivanju kvara

ODGOVOR:

Uz kontrolu kompresije treba obaviti i druga ispitivanja . Zato ispitajte slijedeće : tlak goriva, ispravnost injektora, upravljački modul leptirastog ventila, mehanički dio leptirastog ventila, senzor temperature motora, senzor MAP , mjerač protoka zraka, senzor temperature zraka u usisnoj grani , sustav paljenja ( kvaliteta iskre na svjećicama ) , ispravnost ispušnog sustava ( moguće začepljenje ) , električnu instalaciju od motora do ECU centrale.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 11.05.2011 17:28:35
Slika
PITANJE:

Imam problem sa palenjem (opel astra 2.0 DTI 2000.god.). Prvo je počelo zimi kad ne upali grijač treba joj duže da upali, a sad i kad je toplo vrijeme ako se ne pali recimo jedan dan treba duže verglati da bi upalila, kad upali izbaci bjeli dim. Pa me zanima u čemu bi mogao sve biti problem? Majstor je nekako testirao dovod goriva i nigdje ne pušta.

ODGOVOR:

Zbog otežanog paljenja motora treba ispitati slijedeće : akumulator, elektropokretač, filtere, prisutnost zraka u gorivu, kontrolni modul grijača, fazu motora, kompresiju, senzor temperature motora, dobavnu pumpu, regulator količine goriva, dize, EGR ventil,  solenoid vremena ubrizgavanja goriva, električnu instalaciju, upravljački modul visokotlačne pumpe, upravljačko računalo motora.  Najprije provjerite akumulator, elektropokretač i mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - LER GAS SE POVEĆA SAM OD SEBE

Datum objave: 11.05.2011 12:32:57
Slika
PITANJE:

Poštovanje, imam problem sa ler-gasom na golfu IV TDi 66 KW 2000 godina. Problem je u tome što se ler gas nekad poveća sam od sebe u vožnji kad stojim na semaforu do nekih 1100-1200 okretaja i onda se nakon nekog vremane vrati i to se manifestira nekada dok palim auto kao da sam stisnu gas pri paljenju. Unaprijed hvala pozdrav

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu trebao bih obaviti ispitivanje pojedinih komponenata kako bih sa sigurnošću mogao reći što je neispravno. Neispravno može biti : filteri, ECT senzor, EGR ventil, regulator količin egoriva, senzor položaja regulatora količine, prisutnost zraka u sustavu goriva, senzor radilice, RPM senzor, električna instalacija od visokotlačne pumpe do ECU centrale, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,6 16V - ZVUK HIDROPODIZAČA ILI BREGASTE?

Datum objave: 11.05.2011 12:26:42
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav imam jedno pitanje za vas imam renault scenic 2004 1.6 16v 113 konja,ponakad me brine zasto kada ga na primjer hocu ujutro upaliti cujem da kao da u motoru nesto radi... klak klak klak sve dok nedanem malo gasa onda jednostavno nestane i poslije recimo kada ugasim prilikom paljenja nista se vise necuje samo kada je hladan ..volio bih kada bi ste mi mogli reci sta da pregledam ..unaprijed HVALA

ODGOVOR:

Zvuk koji čujete može dolaziti od  hidropodizača ( ima ih 16 ) ili kada bregasta osovina ima nešto veću aksijalnu zračnost. Navedeni zvuk obično nestaje kada procirkulira ulje ili kada se motor malo zagrije. Provjerite kvalitetu ulja koju koristite i provjerite da li je to ulje odgovarajuće za Vaš motor.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 1,4 16V - NEMIRNI RAD MOTORA

Datum objave: 11.05.2011 12:21:54
Slika
PITANJE:

Vozim Citroen c4 2008 godina motor je 1.4 16v 90ks , prešao je 50 000 km. Kada auto radi na leru , a u radnoj je temeperaturi motor radi nemirno trese se, a kada upalim klimu ta trešnja se smanji ali isto ne radi pravilno. Sto bi tu mogao biti problem ?

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogu dati nakon dijagnostike i  pregleda Vašega vozila. Moguće neispravnosti radi kojih motor neravnomjerno radi na leru su : upravljačka centrala ( obaviti osnovno podešavanje ), propuštanje na brtvi ili nekom od priključaka na usisnom kolektoru, upravljačka jedinica leptirastog ventila, motorić leptirastog ventila, EVAP ventil rezervoara, ECT senzor, MAF senzor, IAT senzor, nečist neki od injektora, električna instalacija ( moguć pad napona ), lambda sonda, razlika u tlakovima kompresije, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

BMW 520 i. - PUKLA BREGASTA OSOVINA

Datum objave: 11.05.2011 12:14:47
Slika
PITANJE:

Postovani imam problem sa bmw 520i 98 god prije mog skidanja glave imao je problem, pukao je ispušni ventil,zamjenili smo isti taj ventil,montirali glavu,uzubio lanac,upalio ga radio je nekoliko minuta i ugasio se .Poslije toga nisam mogao upaliti ,razmontirao sam ponovo glavu i vidio da je polomio bregastu i iskrivio ventile .Molio bi da mi objasnite u cemu bi mogao biti problem hvala

ODGOVOR:

Do pucanja bregaste osovine moglo je doći ako niste dobro obavili radove na glavi motora , ugradnju ventila i namještanje točnog položaja faze motora. Motor Vašega vozila je jako zahtijevan i potrebno je da osoba koja radi ima potrebno znanje i sve alate . Za namještanje faze motora treba imati specijalni alat inače faza motora nije točna.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 16V - GASI SE U VOŽNJI

Datum objave: 11.05.2011 12:09:04
Slika
PITANJE:

škoda fabia 1.4 55kw 16v 2001 Imam problem sa gašenjem motora u vožnji ,neki put palim po 10 puta i nemogu ga upaliti . Nakon nekog neodređenog vremena upali iz prve,kao da se nije ništa desilo.Neki put bi čak išla kao da vozi na 2-3 cilindra. U servis mi kažu da može biti lamba sonda.

ODGOVOR:

Prvo i osnovno je da na Vašem vozilu napravite kompletnu dijagnostiku motora . Nakon dobro obavljenog posla točno se može znati što je neispravno, kolika je cijena popravka. Sve ostalo su samo teoretiziranja i nagađanja koja ne daju nikakve rezultate. Prema vašem opisu moguće neispravnosti su : brtva usisnog kolektora, ECT senzor, motorić minimuma, potenciometar gasa, TP ventil, EVAP ventil, injektori, tlakovi kompresije, tlak goriva, filteri , nečistoće u rezervoaru, MAP senzor, IAT senzor, EGR ventil, električna instalacija, sustav paljenja, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 1,6 i. - OKRETAJI VARIRAJU

Datum objave: 10.05.2011 19:54:28
Slika
PITANJE:

Sve pohvale za rad g. Meicu. Peugeot 306, problem sa ler gasom. Peugeot 306; 1,6; 65 kW; benzin; 1999.g. Problem je sljedeći: kada se motor zagrije (nakon par minuta rada) obrtaji na ler gasu počnu da variraju od 500-1000, padnu kao da će se auto ugasiti pa onda porastu (pojava nije stalna ali u zadnje vrijeme je sve češća, pa skoro da se uvijek javlja); kada se javi ovo variranje broja obrtaja ponekad se upale/blinknu signalne lampice za airbag i kočnice a primjetim i slabljenje svjetla na instrument tabli i ostaloj signalizaciji, a prilikom uključenja potrošača (grijanje; grijači stakla i sl.) broj obrtaja padne za cca 100/po potrošaču (samo kada se ima ovo variranje obrtaja); također ponekad pri paljenju hladnog motora obrtaji na ler gasu odu na cca 1800 i tako ostanu dok auto ne ugasim i ponovo upalim. Ono što je urađeno je: čišćenje motorića ler gasa; čišćenje "klapne" ler gasa; zamjena svjećica; pregledano punjenje alternatora i akumulator i stanje veza mase. Greška koja je očitana na dijagnostici je: low voltage za air bag i za motor (ništa više). Sljedeće što mi se predlaže je zamjena motorića ler gasa sa novim? Da li je to OK i da li treba vršiti inicijalizaciju ovog motorića i na koji način? Ako nije i ne bude do motorića na što bi trebalo onda obratiti pažnju? Lijep pozdrav

ODGOVOR:

Nepravilan rad motora na leru može se događati radi mnogih faktora a to su : loše brtvljenje na usinom kolektoru, ECT senzor, aktuator minimuma, EVAP ventil rezervoara, senzor položaja leptirastog ventila , sustav paljenja ( loša iskra na svjećicama ili izostanak iskre ),  kompresija motora, senzor temperature usisanog zraka, MAP senzor, mjerač mase zraka, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, senzor radilice, električna instalacija ( pad napona na pojedinim strujnim krugovima ), ECU centrala.  Ukoliko želite vaše vozlo dovesti u ispravno stanje i otkloniti loš rad motora zamolite da Vam osoblje servisa predloži rješenje i da navede cijenu popravka. Nakon toga svu odgovornost snosi servis koji će rješavati navedeni problem (NA TAJ NAČIN MI RADIMO)

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - PODMAZIVANJE BREGASTE OSOVINE

Datum objave: 09.05.2011 21:40:14
Slika
PITANJE:

pozdrav gospodine imam problem sa golfom 2 86 godiste 1.3 benzinac ajspric zablokirala mi bregasta gdje je pri tome pukao zupcasti remen. kada sam demontirao poklopac motora i skinuo bregastu na semeringu bregaste kod zupcanika kuciste bregaste i poklopac od nje je bio ostecen kao da nije podmazivano pa me zanima dali moram da mijenjam glavu i zasto ne dolazi ulje do bregaste do lezaja, pozdrav i hvala

ODGOVOR:

Bregasta osovina na Vašem vozilu se podmazuje kroz uljni kanal koji vodi od brtvila glave do uzdužnog kanala . Uzdužni kanal je povezan s kanalima koji razvode ulje na pojedine ležajeve bregaste osovine . Kada se skine bregasta osovina možete vidjeti da svaki od ležajeva ima otvor kroz koji dolazi ulje ( otvori se nalaze na samoj glavi motora a ne na poluležajevima bragaste osovine ) . Ako je neki od kanala začepljen nastati će oštećenje ležaja i blokada bregaste osovine. Uzrok lošeg podmazivanja može biti i slab protok ulja kroz spomenute kanale a uzroci su : nečistoće u kanalima, niski tlak ulja, pumpa za ulje. Glava motora se može reparirati u specijaliziranim radionicama .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 16V - NEMA SNAGE KADA JE ZAGRIJAN

Datum objave: 10.05.2011 19:49:43
Slika
PITANJE:

Poštovani, IMAM PROBLEM S VECTROM 1,6 16 V 2000g. KAD SE UGRIJE PALI LAMPICU (KLJUČ S AUTOM) KAD JE HLADAN SVE JE OK AL KAD SE UGRIJE SLABO VUCE.NIJE SENZOR TEMPERATURE TO SU MI ZAMJENILI I ČISTILI ERG VENTIL I SONDU MJERILI.INAČE IMA 135000 PRAVIH KM

ODGOVOR:

Postoji više mogućih razloga radi kojih motor nema snage kada je zagrijan a to su : filteri, nečist rezervoar, niski tlak goriva, regulator talaka goriva, nečisti injektori, senzor tlaka zraka u usisnom kolektoru, električna instalacija od motora do ECU centrale, propuštanje na usisnom kolektoru, senzor temperature zraka, sustav paljenja ( probijanje visokog napona, loša iskra na svjećicama ), potenciomatar gasa, ECU centrala. Obavite kontrolu svih dijelova koje sam naveo.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 1,8 i. - TROŠI ULJE KOD ŽEŠĆE VOŽNJE

Datum objave: 10.05.2011 19:47:12
Slika
PITANJE:

Imam Opel Zafiru 2000 god. sa 1,8 ohc motoro. Kad se vozim malo žešće motor troši ulje, auto ne dimi, dobro vuće, dobro pali, ne dimi, auspuh je crn. Auto ima ugrađen plin. Dali razlog potrošnje ulja mogu biti gumice na ventilima?

ODGOVOR:

Uzroci potrošnje ulja mogu biti : gumice ventila , vodilice ventila, klipni prsteni, kanali na klipovima u kojima su smješteni klipni prsteni, istrošenost cilindara. Prije bilo kakvog zahvata obavite mehanički test i kontrolu motora.Da bih mogao precizno odgovoriti, morao bih pregledati vozilo.

na vrh Povratak na vrh