Danas je: 31.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF III - ZATEZANJE LEŽAJA ZADNJE KOTAČA

Datum objave: 11.05.2011 17:35:06
Slika
PITANJE:

poštovani! zanima me koji je pritezni moment zadnjeg ležaja na Golf III? malo ima lufta pa bi pritego sa moment ključem a neznam točno koliko!!! Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Ležaj zadnjeg kotača se ne zateže moment ključem nego se zateže tek toliko da više nema zračnosti u ležaju . Nakon toga se obavi osiguranje matice ležaja točno u tome položaju .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 16V - PRI VEĆOJ BRZINI SE UGASI

Datum objave: 12.05.2011 13:35:18
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić.Imam Peugeota 307 1.6 16v 2001 god.Dešava se da pri većoj brzini auto sam ugasi motor.Kada isključim kontakt i ponovo uključim auto se može upaliti. Bila sam u servisu gdje su otkrili grešku P1632 za koju kažu da je vezana za alternator (kažu "pametni" alternator). Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Mogući uzroci radi kojih se motor ugasi u vožnji su : sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer ), relej preko kojega se napaja upravljačko računalo motora, relej pumpe za gorivo, niski tlak goriva, prekid ili niski napon do elektronike paljenja i bobina, bobine, ECU upravljačko računalo.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,4 i. - NEMA SNAGE

Datum objave: 11.05.2011 17:30:50
Slika
PITANJE:

pozdrav,vozim seat ibizu 1.4 1997 g. motor radi normalno dok je hladan ali kada se ugrije na radnu temperaturu auto nema snage za vožnju i uopće ne vuče. provjerio sam kompresiju međutim to je sve u redu. pa bih vas molio ako mi mozete pomoć pri otkrivanju kvara

ODGOVOR:

Uz kontrolu kompresije treba obaviti i druga ispitivanja . Zato ispitajte slijedeće : tlak goriva, ispravnost injektora, upravljački modul leptirastog ventila, mehanički dio leptirastog ventila, senzor temperature motora, senzor MAP , mjerač protoka zraka, senzor temperature zraka u usisnoj grani , sustav paljenja ( kvaliteta iskre na svjećicama ) , ispravnost ispušnog sustava ( moguće začepljenje ) , električnu instalaciju od motora do ECU centrale.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 11.05.2011 17:28:35
Slika
PITANJE:

Imam problem sa palenjem (opel astra 2.0 DTI 2000.god.). Prvo je počelo zimi kad ne upali grijač treba joj duže da upali, a sad i kad je toplo vrijeme ako se ne pali recimo jedan dan treba duže verglati da bi upalila, kad upali izbaci bjeli dim. Pa me zanima u čemu bi mogao sve biti problem? Majstor je nekako testirao dovod goriva i nigdje ne pušta.

ODGOVOR:

Zbog otežanog paljenja motora treba ispitati slijedeće : akumulator, elektropokretač, filtere, prisutnost zraka u gorivu, kontrolni modul grijača, fazu motora, kompresiju, senzor temperature motora, dobavnu pumpu, regulator količine goriva, dize, EGR ventil,  solenoid vremena ubrizgavanja goriva, električnu instalaciju, upravljački modul visokotlačne pumpe, upravljačko računalo motora.  Najprije provjerite akumulator, elektropokretač i mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - LER GAS SE POVEĆA SAM OD SEBE

Datum objave: 11.05.2011 12:32:57
Slika
PITANJE:

Poštovanje, imam problem sa ler-gasom na golfu IV TDi 66 KW 2000 godina. Problem je u tome što se ler gas nekad poveća sam od sebe u vožnji kad stojim na semaforu do nekih 1100-1200 okretaja i onda se nakon nekog vremane vrati i to se manifestira nekada dok palim auto kao da sam stisnu gas pri paljenju. Unaprijed hvala pozdrav

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu trebao bih obaviti ispitivanje pojedinih komponenata kako bih sa sigurnošću mogao reći što je neispravno. Neispravno može biti : filteri, ECT senzor, EGR ventil, regulator količin egoriva, senzor položaja regulatora količine, prisutnost zraka u sustavu goriva, senzor radilice, RPM senzor, električna instalacija od visokotlačne pumpe do ECU centrale, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,6 16V - ZVUK HIDROPODIZAČA ILI BREGASTE?

Datum objave: 11.05.2011 12:26:42
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav imam jedno pitanje za vas imam renault scenic 2004 1.6 16v 113 konja,ponakad me brine zasto kada ga na primjer hocu ujutro upaliti cujem da kao da u motoru nesto radi... klak klak klak sve dok nedanem malo gasa onda jednostavno nestane i poslije recimo kada ugasim prilikom paljenja nista se vise necuje samo kada je hladan ..volio bih kada bi ste mi mogli reci sta da pregledam ..unaprijed HVALA

ODGOVOR:

Zvuk koji čujete može dolaziti od  hidropodizača ( ima ih 16 ) ili kada bregasta osovina ima nešto veću aksijalnu zračnost. Navedeni zvuk obično nestaje kada procirkulira ulje ili kada se motor malo zagrije. Provjerite kvalitetu ulja koju koristite i provjerite da li je to ulje odgovarajuće za Vaš motor.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 1,4 16V - NEMIRNI RAD MOTORA

Datum objave: 11.05.2011 12:21:54
Slika
PITANJE:

Vozim Citroen c4 2008 godina motor je 1.4 16v 90ks , prešao je 50 000 km. Kada auto radi na leru , a u radnoj je temeperaturi motor radi nemirno trese se, a kada upalim klimu ta trešnja se smanji ali isto ne radi pravilno. Sto bi tu mogao biti problem ?

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogu dati nakon dijagnostike i  pregleda Vašega vozila. Moguće neispravnosti radi kojih motor neravnomjerno radi na leru su : upravljačka centrala ( obaviti osnovno podešavanje ), propuštanje na brtvi ili nekom od priključaka na usisnom kolektoru, upravljačka jedinica leptirastog ventila, motorić leptirastog ventila, EVAP ventil rezervoara, ECT senzor, MAF senzor, IAT senzor, nečist neki od injektora, električna instalacija ( moguć pad napona ), lambda sonda, razlika u tlakovima kompresije, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

BMW 520 i. - PUKLA BREGASTA OSOVINA

Datum objave: 11.05.2011 12:14:47
Slika
PITANJE:

Postovani imam problem sa bmw 520i 98 god prije mog skidanja glave imao je problem, pukao je ispušni ventil,zamjenili smo isti taj ventil,montirali glavu,uzubio lanac,upalio ga radio je nekoliko minuta i ugasio se .Poslije toga nisam mogao upaliti ,razmontirao sam ponovo glavu i vidio da je polomio bregastu i iskrivio ventile .Molio bi da mi objasnite u cemu bi mogao biti problem hvala

ODGOVOR:

Do pucanja bregaste osovine moglo je doći ako niste dobro obavili radove na glavi motora , ugradnju ventila i namještanje točnog položaja faze motora. Motor Vašega vozila je jako zahtijevan i potrebno je da osoba koja radi ima potrebno znanje i sve alate . Za namještanje faze motora treba imati specijalni alat inače faza motora nije točna.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 16V - GASI SE U VOŽNJI

Datum objave: 11.05.2011 12:09:04
Slika
PITANJE:

škoda fabia 1.4 55kw 16v 2001 Imam problem sa gašenjem motora u vožnji ,neki put palim po 10 puta i nemogu ga upaliti . Nakon nekog neodređenog vremena upali iz prve,kao da se nije ništa desilo.Neki put bi čak išla kao da vozi na 2-3 cilindra. U servis mi kažu da može biti lamba sonda.

ODGOVOR:

Prvo i osnovno je da na Vašem vozilu napravite kompletnu dijagnostiku motora . Nakon dobro obavljenog posla točno se može znati što je neispravno, kolika je cijena popravka. Sve ostalo su samo teoretiziranja i nagađanja koja ne daju nikakve rezultate. Prema vašem opisu moguće neispravnosti su : brtva usisnog kolektora, ECT senzor, motorić minimuma, potenciometar gasa, TP ventil, EVAP ventil, injektori, tlakovi kompresije, tlak goriva, filteri , nečistoće u rezervoaru, MAP senzor, IAT senzor, EGR ventil, električna instalacija, sustav paljenja, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 1,6 i. - OKRETAJI VARIRAJU

Datum objave: 10.05.2011 19:54:28
Slika
PITANJE:

Sve pohvale za rad g. Meicu. Peugeot 306, problem sa ler gasom. Peugeot 306; 1,6; 65 kW; benzin; 1999.g. Problem je sljedeći: kada se motor zagrije (nakon par minuta rada) obrtaji na ler gasu počnu da variraju od 500-1000, padnu kao da će se auto ugasiti pa onda porastu (pojava nije stalna ali u zadnje vrijeme je sve češća, pa skoro da se uvijek javlja); kada se javi ovo variranje broja obrtaja ponekad se upale/blinknu signalne lampice za airbag i kočnice a primjetim i slabljenje svjetla na instrument tabli i ostaloj signalizaciji, a prilikom uključenja potrošača (grijanje; grijači stakla i sl.) broj obrtaja padne za cca 100/po potrošaču (samo kada se ima ovo variranje obrtaja); također ponekad pri paljenju hladnog motora obrtaji na ler gasu odu na cca 1800 i tako ostanu dok auto ne ugasim i ponovo upalim. Ono što je urađeno je: čišćenje motorića ler gasa; čišćenje "klapne" ler gasa; zamjena svjećica; pregledano punjenje alternatora i akumulator i stanje veza mase. Greška koja je očitana na dijagnostici je: low voltage za air bag i za motor (ništa više). Sljedeće što mi se predlaže je zamjena motorića ler gasa sa novim? Da li je to OK i da li treba vršiti inicijalizaciju ovog motorića i na koji način? Ako nije i ne bude do motorića na što bi trebalo onda obratiti pažnju? Lijep pozdrav

ODGOVOR:

Nepravilan rad motora na leru može se događati radi mnogih faktora a to su : loše brtvljenje na usinom kolektoru, ECT senzor, aktuator minimuma, EVAP ventil rezervoara, senzor položaja leptirastog ventila , sustav paljenja ( loša iskra na svjećicama ili izostanak iskre ),  kompresija motora, senzor temperature usisanog zraka, MAP senzor, mjerač mase zraka, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, senzor radilice, električna instalacija ( pad napona na pojedinim strujnim krugovima ), ECU centrala.  Ukoliko želite vaše vozlo dovesti u ispravno stanje i otkloniti loš rad motora zamolite da Vam osoblje servisa predloži rješenje i da navede cijenu popravka. Nakon toga svu odgovornost snosi servis koji će rješavati navedeni problem (NA TAJ NAČIN MI RADIMO)

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - PODMAZIVANJE BREGASTE OSOVINE

Datum objave: 09.05.2011 21:40:14
Slika
PITANJE:

pozdrav gospodine imam problem sa golfom 2 86 godiste 1.3 benzinac ajspric zablokirala mi bregasta gdje je pri tome pukao zupcasti remen. kada sam demontirao poklopac motora i skinuo bregastu na semeringu bregaste kod zupcanika kuciste bregaste i poklopac od nje je bio ostecen kao da nije podmazivano pa me zanima dali moram da mijenjam glavu i zasto ne dolazi ulje do bregaste do lezaja, pozdrav i hvala

ODGOVOR:

Bregasta osovina na Vašem vozilu se podmazuje kroz uljni kanal koji vodi od brtvila glave do uzdužnog kanala . Uzdužni kanal je povezan s kanalima koji razvode ulje na pojedine ležajeve bregaste osovine . Kada se skine bregasta osovina možete vidjeti da svaki od ležajeva ima otvor kroz koji dolazi ulje ( otvori se nalaze na samoj glavi motora a ne na poluležajevima bragaste osovine ) . Ako je neki od kanala začepljen nastati će oštećenje ležaja i blokada bregaste osovine. Uzrok lošeg podmazivanja može biti i slab protok ulja kroz spomenute kanale a uzroci su : nečistoće u kanalima, niski tlak ulja, pumpa za ulje. Glava motora se može reparirati u specijaliziranim radionicama .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 16V - NEMA SNAGE KADA JE ZAGRIJAN

Datum objave: 10.05.2011 19:49:43
Slika
PITANJE:

Poštovani, IMAM PROBLEM S VECTROM 1,6 16 V 2000g. KAD SE UGRIJE PALI LAMPICU (KLJUČ S AUTOM) KAD JE HLADAN SVE JE OK AL KAD SE UGRIJE SLABO VUCE.NIJE SENZOR TEMPERATURE TO SU MI ZAMJENILI I ČISTILI ERG VENTIL I SONDU MJERILI.INAČE IMA 135000 PRAVIH KM

ODGOVOR:

Postoji više mogućih razloga radi kojih motor nema snage kada je zagrijan a to su : filteri, nečist rezervoar, niski tlak goriva, regulator talaka goriva, nečisti injektori, senzor tlaka zraka u usisnom kolektoru, električna instalacija od motora do ECU centrale, propuštanje na usisnom kolektoru, senzor temperature zraka, sustav paljenja ( probijanje visokog napona, loša iskra na svjećicama ), potenciomatar gasa, ECU centrala. Obavite kontrolu svih dijelova koje sam naveo.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 1,8 i. - TROŠI ULJE KOD ŽEŠĆE VOŽNJE

Datum objave: 10.05.2011 19:47:12
Slika
PITANJE:

Imam Opel Zafiru 2000 god. sa 1,8 ohc motoro. Kad se vozim malo žešće motor troši ulje, auto ne dimi, dobro vuće, dobro pali, ne dimi, auspuh je crn. Auto ima ugrađen plin. Dali razlog potrošnje ulja mogu biti gumice na ventilima?

ODGOVOR:

Uzroci potrošnje ulja mogu biti : gumice ventila , vodilice ventila, klipni prsteni, kanali na klipovima u kojima su smješteni klipni prsteni, istrošenost cilindara. Prije bilo kakvog zahvata obavite mehanički test i kontrolu motora.Da bih mogao precizno odgovoriti, morao bih pregledati vozilo.

na vrh Povratak na vrh

HONDA CIVIC 1,5 1990. - GDJE JE PUMPA ZA GORIVO ?

Datum objave: 10.05.2011 12:03:37
Slika
PITANJE:

imam hondu civic 1.5 1990g i nemogu naci pumpu za gorivo, gledao sam u rezervar, tamo nije, kod motora nije, pa ako mi mozete pomoc i reci di bi se mogla nalaziti?unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Vaše vozilo sigurno ima pumpu za gorivo a ona može biti mehanička ili električna. Ako je pumpa mehanička sigurno se nalazi na motoru jer je pokreće pomoćna osovina motora. Ako je pumpa električna tada se nalazi u rezervoaru i to u sklopu pokazivača goriva. Obzirom da niste daleko dođite do mene i tada ću Vam direktno na vozilu pokazati pumpu za gorivo , naravno besplatno.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI 1997.- PROBLEM S INSTRUMENT PLOČOM

Datum objave: 10.05.2011 11:59:27
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI IMAM VW PASSATA 1997G. 1.9TDI 66KW SA 280.000KM I NEDAVNO MI SE JAVIO PROBLEM NA INSTRUMENT TABLI. U VOŽNJI MI KAZALJKE (OBRTAJ,KM/H, TEMP. I GORIVO)JEDNOSTAVNO PADNU NA NULU PA SE VRATE U SVOJ POLOZAJ I TAKO KONSTANTNO.SAVJETOVAO SAM SE SA ELEKTRICAROM I REKAO MI JE DA JE TO BOLJKA ŠKODA OCTAVIA I DA SAT TREBA RASTAVITI. MOLIM VAS ZA SAVJET.

ODGOVOR:

Događanje koje ste opisali na Vašem vozilu može nastati radi nekoliko razloga a uzroci su : nestabilan napon alternatora, loši kontakti na spojevima konektora instrument ploče, defekt same instrument ploče. Provjerite sve navedeno , po potrebi zamijenite instrument ploču.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DCI - KVALITETA JEFTINIH ULJA ?

Datum objave: 10.05.2011 11:56:54
Slika
PITANJE:

pozdrav g.meiću ja sam već nedavno se interesirao oko ulja i dobio sam odgovor koji me zanimao-hvala.želio bih vas pitati o kvaliteti ulja koje sam nedavno vidio u trgovinama poput konzuma,lidla itd.zanima me jel su iste kvalitete ta ulja u odnosu koje mi majstor stavlja.radi se o renault senicu1.9dci140000km.u njega ide5.4l ulja koje sipam kod majstora5w40valvoline litra me izađe 105kn,a u konzumu sam vidio mobil ulje pakovanje od5l plus1l gratis izađe 300kn.u lidlu je litra njihovog ulja w5 5w40 40kn.zanima me vaše mišljenje o tim uljima i dali se isplati njih točiti u auto s obzirom na razliku u cijeni.pozdrav i hvala.

ODGOVOR:

Kada kupujete odgovarajuće ulje za motor tada sigurno želite uliti ulje za koje ste sigurni da je kvalitetno i korisno za motor. To isto ulje treba služiti za zaštitu motora od trošenja. Ostale kvalitete koje mora zadovoljiti motorno ulje su : podmazivanje, hlađenje, brtvljenje, čišćenje motora. Motorno ulje koje  posjeduje takve kvalitete ne može imati cijenu koju ste naveli i ne može se naći u trgovačkim lancima . Normalna cijena jedne litre ulja 10W-40 je od 60,- do 80,- kn a cijena ulja 5W-40 je od 90,- do 130,- kn . Ova ulja sigurno imaju sve dodatke i aditive koji su potrebni motoru . Imam vlastita loša iskustva s uljima koje pojedine stranke nabavljaju ( za male novce ) u trgovačkim lancima . Takva ulja ostavljaju štetne i skupe posljedice na motor i katalizator. U konačnici će se dogoditi da ono što mislite da ste jeftino platili , platiti ćete višestruko skuplje.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 2,5 D 1988.- BRUJANJE U TREĆOJ BRZINI

Datum objave: 09.05.2011 12:59:24
Slika
PITANJE:

mercedes 190 dizel 2500 kubika 1988 godina problem brujanje u trećoj brzini,od 50 do 60 km/h.U 4 brzini do 70,a u 5 do 80 km/h.preko 80 auto normalno radi.preko 80 km/h u svim brzinama auto narmalno radi.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : pojedini ležajevi na kotačima, srednji ležaj kardanskog vratila, križ kardanskog vratila, ispušni sustav, diferencijal. Stručna osoba može nakon kratke probne vožnje vrlo brzo ustanoviti gdje i kako nastaje opisani zvuk.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TRAFIC 1,9 DCI -LAMPICA GRIJAČA

Datum objave: 11.05.2011 17:24:26
Slika
PITANJE:

vec duze vreme moj renault trafic 1.9dci u toku voznje upali lampicu grijaca nakn toga kilometar sat prestane sa radom i auto kao da se gusi koji problem moze biti. hvala

ODGOVOR:

kontrolna lampica grijača se pali kada je neispravan neki od grijača i kada postoji kvar na sustavu dobave goriva ili sustavu upravljanja motorom . Moguće neispravnosti su : filteri nečistoća u rezervoaru, propuštanje na usinom kolektoru, zrak u sustavu goriva, senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, sustav za regulaciju tlaka turbine, MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, solenoidni ventil za tlak goriva, senzor temperature goriva, senzor bregaste osovine , senzor radilice, električna instalacija, ispušni sustav, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO SPORT - POPRAVAK POVJERITI SERVISU

Datum objave: 09.05.2011 12:47:48
Slika
PITANJE:

Pozdrav ,pitao sam neki dan u svezi clia sporta i probao sve sta ste mi napisali i opet nista ,,pali pali pa opet nece samo odjedanput nece upalit pogotovo na hladno,,je imate jos kakvih savjeta bio bih vam zahvalan...hvala

ODGOVOR:

Slijedći savjet je da popravak i dijagnostiku povjerite servisu koji može sa svojim servisno-dijagnostičkim uređajima i stručnošću otkriti kvar i isti otkloniti.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - KLIMA UREĐAJ

Datum objave: 09.05.2011 12:45:32
Slika
PITANJE:

Lijepi pozdrav. Molim Vas da mi odgovorite, na koliko stupnjeva hladi klima u automobilu na izlaznim mlaznicma u kabini, ili koliko mora biti da je ispravna. Pozdrav

ODGOVOR:

Kada je klima uređaj ispravan temperatura zraka na ventilacijskim kanalima treba biti ispod 8°C .

na vrh Povratak na vrh