Danas je: 28.03.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT CLIO - KADA SE AKTIVIRAJU ZRAČNI JASTUCI

Datum objave: 18.05.2011 16:01:10
Slika
PITANJE:

Pri kojoj brzini se, udarcem prednjim lijevim dijelom automobila u prednji desni dio drugog automobila, aktiviraju zračni jastuci u Renault Cliu III?

ODGOVOR:

Ako je sustav zračnog jastuka potpuno ispravan isti se aktivira kada nastane usporenje vozila veće od  2g ( 2 x 9,81 m/s2 ) . U stvarnosti to može odstupati .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO - GASI SE NA UZBRDICI

Datum objave: 18.05.2011 13:04:13
Slika
PITANJE:

Imam Twingo,godište 1997.Imam jedan problem,a to je da se skoro uvijek ugasi na uzbrdici dok stojim bila velika ili mala.Moram naglasiti da sam tek početnik u vožnji pa me zanima dali je problem u meni ili mi vi nešto preporučujete da pogledam na autu.Hvala!

ODGOVOR:

Ne bih rekao da je problem u Vama. Ako Vi prilikom kretanja na uzbrdici dodate dovoljno gasa i ako pažljivo otpuštate pedalu spojke , tada se motor ne smije ugasiti. Ako se isti ipak ugasi moguće je da postoji neka neispravnost koju treba riješiti. Za početak namojte ništa poduzimati nego zamolite osobu s iskustvom da obavi test vožnju i kretanje na uzbrdici. Tada ćete na najbolji način saznati da li je motor ispravan.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,2 16V - DIGITALNI PRIKAZ KILOMETARA

Datum objave: 18.05.2011 12:55:32
Slika
PITANJE:

Postovanje! Imam Fiat Brava 1.2 16v 1999god. zanima me par stvari za koje se nadam da mi mozete dati odgovor.. 1. problem se javio u digitalnom mjeracu za predjenu kilometrazu.. automobil je imao predjenih 140 000.. nakon slijedeceg paljena cifra je 240 021km i vise ne broji kilometre... kilometre broji samo brojilo koje ide od 0-999 zanima me u cemu je kvar da li se desio nekakav pad napona ili slicno. 2.drugi problem se javlja prilikom paljenja klime.. naime kad upalim klimu pali se i ventilator hladnjaka sto se prije nije desavalo i ostaje upaljen i nakon gasenja klime dok se vozilo ne ugasi i ne ohladi motor nekih 10min.. 3. trebao bih zamijeniti set kvalica.. nasao sam setove marke National to su britanska kvalica i vrlo su povoljno zanima me vase misljenje i mozete li mi reci koliko kosta regulator protokola zraka posto su mi jednom na servisu rekli da bih ga trebao mijenjati tako je pokazalo na kompjuteru.. unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Digitalni prikaz kilometara može biti neispravan ili krivo pokazivati radi pada napona na pojedinim kontaktima ili vodovima instrument ploče, radi samog instrumenta, radi greške u smoj instrument ploči. Ventilator na hhadnjaku je povezan sa sutavom klima uređaja i on se treba paliti kada tlak freona u kondenzatoru dostigne odgovarajuću vrijednost . Ako se ventilator pali nekontrolirano kao sada to znači da u sustavu nedostaje rashladnog plina ili da je neispravan dehidrator kroz koji prolazi freon. Set kvačila može biti bilo koje marke , važno je da je kvalitetan i da ispravno funkcioira. Cijenu mjerača protoka zraka možete provjeriti sami u bilo kojem skladištu dijelova Fiat, potrebno je samo navesti broj šasije vozila.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,6 16V - ODBIJA UPALITI

Datum objave: 17.05.2011 23:51:24
Slika
PITANJE:

Postovani, molim vas za savjet. Imam peugeot 206 1,6 16v, 2001 godine. Autom sam jucer prosao 1500 km, danas sam ga vozio dva puta bez problema, ali sad iz nekog razloga odbija upaliti, znaci upoce ne vergla. Svjetla i ostala oprema rade ok, ali anlaser uopce ne reagira, a sve lampice ostaju upaljene. Mislim da nije akumulator jer bi valjda onda i podizaci sporije podizali, a i valjda bi anlaser bar "probao"...

ODGOVOR:

Ako je akumulator ispravan , uzrok može biti elektropokretač, električna instalacija, kontakt brava. Pregledajte da li je ispala tanka žica koja se nalazi na elektropokretaču . Ispravnost elektropokretača možete ispitati tako da dovedete ( posebnim električnim vodom ) struju s plusa akumulatora na automat elektropokretača . Ako i tada elektropokretač ne reagira neispravan je . Ako elektropokretač počne startati neispravna je kontakt bravica. Ovaj postupak nemojte raditi ako niste sigurni  i ne poznajete princip rada elektrike automobila.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,6 I. - DALJINSKO OTKLJUČAVANJE

Datum objave: 17.05.2011 23:42:25
Slika
PITANJE:

Postovanje, ako moze pomoc oko malog problema, naime u pitanju je audi a4 8E, 2003.g. 1.6 benzin, 74 kW, znaci ne mogu sa udaljenosti vece od 2 ili 3 metra da otkljucam ili zakljucam auto pomocu daljinskog, tj. onog originalnog kljuca, promijenio sam i nove baterije. isti oznaka baterije koja je i rpije bila u njemu, pa probavao i sa drugim kljucem ali jednostavno nece, bez obzira sa koje strane prilazio autu, pa ako moze pomoc do cega bi to moglo biti, je li on ima neku antenu/odasiljac koji je se mozda otkacio ili nesto, ne znam, ne pada mi vise nista na pamet sta da uradim pa bio bih zahvalan na pomoci. Lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Normalno je da originalni daljinski upravljač otključava s udaljenosti od 3 do 5 metara. To je i faktor sigurnosti da netko ne bih probio zaštitnu šifru daljinskog upravljača. U pojedinim slučajevima uzrok može biti i odašiljač u daljinskoj komandi .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS - UREĐAJ ZA PODEŠAVANJE FAROVA

Datum objave: 17.05.2011 23:39:51
Slika
PITANJE:

Imam Ford Focusa 2007 god. Prije godinu dana mi se desilo prvi puta da su se prednja svjetla sama spustila u najnizi polozaj i na regulator visine nisu reagirala. Sutradan sve normalno. Opet se ponovilo nakon par mjeseci i na pocetku jednog putovanja. Mislio sam da zbog opterecenja (tereta)u prtljazniku se svjetla sama spuste u najnizi polozaj. Ugasio sam ih kao i motor, sve ponovno upalio i svjetla su bila u normalan polazaj. Prije dva tjedna sam ponovno opteretio auto, svjetla su se spustila i ostala u niskom polazaju do sada- U nocnoj voznji nista ne vidis dalje od cca 4-5 m. Pokusavam na regulatoru visine i nista se ne desava. Auto nema automatsko podesavanje (barem sam ga kao takvog prepoznao u prirucniku). Da li mozete pomoci oko ovog slucaja u smislu kao moguceg lakseg kvara? Da li da se obratim servisu koji ce mi popraviti odmah pola auta?(losa iskustva)

ODGOVOR:

Uređaj za podešavanje farova na Vašem vozilu nije automatski nego se isti regulira po potrebi i Vašoj želji. Uređaj se sastoji od komande u kabini, električne instalacije i elektromotora s pužnim prijenosom. Ispitivanjem navedenih komponenata možete otkriti gdje je kvar.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN SAXO 1,4 i. - NEĆE NI ZAVERGLATI

Datum objave: 17.05.2011 23:36:26
Slika
PITANJE:

pozdrav. imam problem sa saxom 1.4 2000 god. auto je radio super, jedan dan poslje kratke vožnje za 45 min kada sam ponovo htjeo upalit jednostavno dao je slab znak nije ni "zaverglao". mislio sam da je akumulator ali nije pumpa goriva mi je koji put normalno se cula koji put sve onako na prekid elektronika radila. na guranje nije mogao upalit ni primit gas. mislim da nema dovod goriva.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu najprije ispitajte ima li nečistoća u rezervoaru, provjerite filter goriva, ispitajte ima li struje na konektorima pumpe za gorivo. Nakon toga izmjerite tlak goriva . Ako je tlak goriva niski uzrok je pumpa za gorivo ili regulator tlaka goriva. Po potrebi ispitajte i stanje benzinskih injektora.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 D - SVE PROBLEME MOŽEMO OTKLONITI

Datum objave: 17.05.2011 23:48:20
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meić Vozim Ford Fokus 2001 g. 1,8D. Interesuje me koliki mu je spremnik za gorivo,šta znaći kada svjetli žuta lampica/oznaka pumpe/ i onda posle izvesnog vremena pali se crvena lampica za gorivo? Koloko goriva ima u spremniku za gorivo posle navedenih radnji, odnosno koliko se može voziti da auto ne stane.Nisam došao u tu situaciju ali me interesuje za nedaj bože.Non stop na kontrolnoj tabli svjetle lampice ABS-a,Airbeg-a i Ručne kočnice mada nisam imao nekih problema u vožnji i pri kočenju.Na desnom prednjem toćku umjesto 4 šarafa felge drže 3 šarafa jer se jedan zaglavio.Prilikom kupovine auta ovo nisam primjetio -nisam skidao rotkape.Ko može otklonuti ove navedimo probleme, mada ponavljam u vožnji nemam problema.Da li u spremnik goriva dodavati ulje i koje radi zaštite bosh pumpe radi slabog kvaliteta goriva? Mislim da sam bio opširan ali s obzirom na Vaše razumjevanje nadam se da će te bar djelimićno odgovorite na postavljena pitanja. Vaša stranica je moja home stranica,pozdrav

ODGOVOR:

Podatak o volumenu spremnika goriva naći ćete u knizi tehničkih uputa vozila. Drugi način je da isti ispraznite do kraja i tada možete točno izmjeriti koliko će statai u rezervoar.Žuta lampic se pali kada je neispravan jedan ili više grijača ili kada visokotlačna pumpa ne radi na ispravan način. U momentu kada se upali lampica za rezervu goriva trebalo bi biti još goriva za 80 km vožnje. Kontrolne lampice ABS i AIR BAG ukazuju na činjenicu da su navedeni sustavi izvan funkcije. Nakon dijagnostike i ispitivanja sustava ABS, AIR BAG mogu se točno utvrditi neispravnosti. Najčešći uzroci su : senzori ABS-a, električna instalacija, hidroagregat, centrala ABS-a . Kod zračnog jastuka je to : električna instalacija, spiralni modul ispod volana, sam zračni jastuk. Ako koristite kvalitetno gorivo i ako mijenjate filter goriva na vrijeme , nema potrebe ništa dodavati u gorivo. Sve probleme koje ste naveli možemo otkloniti a za druge servise ne bih znao.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,3 i. - LUPKANJE I STRUGANJE

Datum objave: 17.05.2011 16:48:07
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Vozim ford escort 1.3i 1996 god. U zadnjih 2 mjeseca čujem lupkanje-struganje koje dolazi iz okolice remenice radilice. Bio sam kod majstora u HAKu, koji je skinuo klinasti remen i više se nije čulo, i rekao da mora biti da je alternator. Promijenio sam ležaj na alternatoru, ali se lupkanje i dalje čuje. siguran sam da vodena pumpa nije pošto se lupkanje čuje niže. zvuk lupkanja-struganja se čuje u leru, a čim blago dodam gas počne zvuk klapanja-lupkanja, odnosno jače se čuje. što više zategnem klinasti remen to je zvuk struganja-lukanja jači. nadam se da mi možete pomoći i unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Kanalni remen na motoru vašega vozila pokreće razne osovine i ležajeve i to : pumpu za vodu, alternator, ležaj natezača, ležaj klizača, pomoćnu osovinu a ako vozilo ima klimu , pokreće još i kompresor. Zvuk koji čujete može nastati na svakoj osovini ili ležaju. Isto tako i dotrajali kanalni remen može stvarati određene zvukove.  Točan odgovor mogu dati nakon neposrednog uvida na samom vozilu.  Vi možete pokušati na osnovu mojih sugestija provjeriti sve što sam naveo . Možda ćete moći utvrditi što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A150 - RAZLIČITA MIŠLJENJA

Datum objave: 17.05.2011 16:41:51
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Mercedes A150 benzinac 2005.god.60000km i stalno mi svijetli lampica check engine. Na auto dijagnostikama u tri različita servisa među kojima je i ovlašteni sam dobio odgovor da je vjerovatno katalizator u pitanju s tim da netko misli da su i injektori za mijenjanje a netko ne. Kad sam htio kupiti neki bolji zamjenski rekli su mi u radionici da 99% nije do njega problem s obzirom na godište, kilometražu i to da auto normalno pali i vozi bez trzanja. Dijagnostika pokazuje nepravilne ispušne plinove, lambda sonda je ok, potrošnja auta je normalna. Nakon poništenja greške auto je normalno prošao tehnički, eko test je bio u redu ali se opet lampica upalila nakon nekoliko dana. Ima li još nešto što bi se moglo provjeriti? Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Iz Vašega opisa nije teško zaključiti da uzrok paljenja kontrolne lampice motora treba tražiti u katalizatoru, kontrolnoj lambda sondi, nečistim injektorima . Na Vašem vozilu se sve može ispitati i izmjeriti . Lambda sonde se mogu ispitai pomoću osciloskopa, injektori i količina goriva se također mogu provjeriti a nakon toga se po potrebi mogu očistiti postojeći injektori . Učinak katalizatora se također može provjeriti. Ako je katalizator dotrajao što je moguće može se ugraditi zamjenski koji je znatno jeftiniji od originala. Paljenje kontrolne lampice inicira kontrolna lambda sonda koja prati učinak katalizatora u svim režimima rada motora.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI TUSCON 2,0 CRDI - SAVJET MAJSTORIMA

Datum objave: 17.05.2011 16:36:42
Slika
PITANJE:

Hyndai Tucson 2.0 crdi, 2006. g.- prešao 120000 km, nema početnu snagu pri kretanju u prvoj brzini - kao zagušen, ili kasni ubrzanje za gasom nakon više sekundi. Prvo moram podiči gasom broj okretaja i onda lagano na kvačilu "uhvatiti" ubrzanje u prvoj brzini. Daljna vožnja i ubrzanje pri prebacivanju u ostale brzine je više manje normalna do odlična. FAP sustav je čišćen, RG ventil očišćen, sumnja se na mjerač protoka zraka, ali ne bih ga htio kupovati dok ne budu majstori sigurni da je to stavrni razlog (rado bismo prije posudili mjerač protoka zraka i probali) Molim savjet, unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Vaša logika je ispravna s mjeračem protoka zraka. Uz to treba ispitati i slijedeće : tlak turbine, sustav za regulaciju turbine, stanje usinnog kolektora i usinih kanala, EGR ventil, senzor pedale gasa, senzor talaka goriva , solenoidni ventil za tlak goriva, dize, senzor temperature goriva, stanje ispušnog sustava ( moguć loš protok ),  senzor bregaste osovine, dobavna pumpa, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

GOLF III - CIJEVI KOČNICE

Datum objave: 17.05.2011 16:32:40
Slika
PITANJE:

dobar dan golf 3 imam otisle cijevi od ulja za kocnice rdja, kolko su dugacke cijevi od do mjeste gdje se mijenjaju u cm il metrima

ODGOVOR:

Cijevi kočnice se ne kupuju na metre jer postoje originalne cijevi koje nisu skupe.  Takve cijevi su već prilagođene obliku karoserije i točno odgovaraju mjestu ugradnje. Na Vašem vozilu postoje tri osnovne čelične cijevi . Jedna vodi od glavnog kočnog cilindra do prednjeg lijevog kotača, druga opet od glavnog cilindra do prednjeg desnog kotača i treća ide od glavnog cilindra prema zadnjim kočnicama. Uz te čelične cijevi pregledajte i gumene cijevi kočnice.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. - KOJE ULJE ?

Datum objave: 17.05.2011 16:30:52
Slika
PITANJE:

Poštovani, Kupila sam VW Polo 1.4 benzinac iz 1997. godine. Zamijenila bih ulje u motoru pa me zanima koje staviti (sintetsko, polusintetsko, mineralno) te koju gradaciju? Trenutno INA ima akciju 4l za 100 - 150 kn. Motor ima 130 000 km, ne znam što je stavljao prošli vlasnik.

ODGOVOR:

Odgovarajuće ulje za motor Vašega vozila je  po VW normi 501.01 a to može biti sintetičko ili polusintetičko . Cijena kvalitetnog polusintetičkog ulje je od 60,- do 75,-. kn .  Naveli ste činjenicu da ste nedavno kupili vozilo. U dobroj namjeri bih kazao da nakon nabavke rabljenog vozila treba napraviti servis vozila jer svaki kupac želi troškove servisa prebaciti na kupca . Ako Želite možete kod nas dobiti besplatni pregled Vašega vozila bez ikakve obveze . Na taj način ćete dobiti korisne informacije o staju motora, kočnica, volana, ovjesa, mjenjača i ostalih sklopova vozila.

na vrh Povratak na vrh

XSARA PICASSO 2,0 HDI - TRAJNOST KRAJNIKA SPONE ?

Datum objave: 17.05.2011 16:28:59
Slika
PITANJE:

Xsara picasso 2.0Hdi imao sam problem na kugli krajnika ostala je bez podmazivanja te je počela da cvili,problem sam riješojo podmazivanjem iste,a mene interesira koliko ona moze još da potraje, a auto je prošlo 143.000 i za sada nemam vise problema s tim.

ODGOVOR:

Trajnost krajnika spone ovisi o količini maziva kojega još ima ispod kuglastog zgloba i o stanju teflonskog ležaja kugle. To može trajati dugo ali i ne mora . U svakom slučaju navedeni dio će se javiti zvukom ili lupanjem kada za to dođe vrijeme.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO III - PROBLEM KOČNICA

Datum objave: 17.05.2011 00:45:07
Slika
PITANJE:

Imam clio 3, 1.2 Tce, problem je u kočniconim čeljustima tj. disk pločicama koje lupkaju kod neravnina kad nisu pritisnute , a kad se kočnica pritisne sve je ok! Šta napravit! Hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu možemo za Vas obaviti besplatni pregled i predložiti rješenje . Ako Vam bude odgovaralo možemo odmah pokušati i otkloniti opisani uzrok . Moguće neispravnosti su  vodilice kočnih kliješta, opruge kočnih pločica, kočna kliješta, nešto netipično što treba utvrditi neposredno na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 i. - DA LI JE GORIVO KRIVO ?

Datum objave: 17.05.2011 16:24:50
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Vozim Accent 1.3 iz 2000.g. Dosad sam uvijek točio na Ini. Nagovoren sam da probam točiti na Tifonu u Slavonskom Brodu. Da ne pišem sve ponovno, samo ću kopirati ovo što sam napisao kolegama na jednom forumu koji inače nema veze s automobilima, ali je bila neka rasprava o benzinskim postajama. --------------------------------- Evo ovako. Točio 3 puta na tifonu ovom u brodu. Pazio sam pozorno što se događa s autom. Nisam ništa pisao do sada, ali ovo danas... Inače, dok sam točio na ini, za 200 kn pređem 250 km, to je to, koji kilometar više-manje. Kad sam natočio na tifonu prvi puta činilo mi se da auto radi malo ljepše, prešao 270 km. Drugi puta sam natočio za 100 kn, sve se još se još činilo ok, prešao sam cca 125 km, odnosno isto kao i prije na ini za te novce. Auto radio ok. Danas sam otišao i natočio opet za 100 kn. Krenuo, sve normalno. Nisam mogao vjerovati, prešao otprilike 4 km i auto krepao (došao do hitne - za brođane koji znaju kolika je udaljenost). U zavoju pustio gas i samo se popalile lampice i gotovo. Pokušavao sam ga upaliti puno puta i svaki puta mi se dogodi isto - upali isti trenutak kad okrenem ključ. Nema ono da vrti sekundu pa upali, nego odmah, isti čas kad okrenem ključ. Ali ako pustim gas, ugasi se. Pop*zdio. Onda sam ga nekoliko puta dobro nagazio (gas), ugasio i otišao. Vratio se za 10 min, opet ista stvar, nagazio ga opet par puta, i onda ga jednom upalio i držao gas tek toliko da se ne ugasi (nemam obrtaljku, pa ne znam na koliko okretaja). Držao tako možda minutu i pustio gas, nije se ugasio. Malo je tako radio u leru i onda sam odvezao probni krug, možda kilometar. Vratio se i ostavio ga na istom mjestu (išao na ručak). Kad sam krenuo kući za jedno 3 sata, sve normalno, došao kući kao da nikad ništa nije bilo. Evo sad se opet gasi, ma za popizdit. Račun kad sam točio nisam uzeo, skoro nikad ga ne uzimam, jedino ako plaćam karticom, a i taman je tad bila zamjena smjene, pa sam čekao dok to obave da platim, kad su završili samo ostavio novac i otišao, nije mi se dalo čekati. Ne znam uopće što reći. --------------------------- Molim Vas Vaše mišljenje. U čemu je problem. Očigledno je problem u gorivu, jer se to sve dogodilo neposredno nakon točenja. Meni se u glavi vrte 2 moguća scenarija - prvi: usuo sam jako loše gorivo. drugi: gorivo koje sam utočio na tifonu ima neke aditive kojih nema u gorivu na Ini, pa su otopile nečistoće koje su se prije toga nakupile u injektorima/filteru i sl., pa su se sad skupile na krivom mjestu. Auto će ići na servis, ali kako Vaše mišljenje cijenim, volio bih čuti VAš savjet, da znam gdje točiti i kako se ponašati ubuduće. Jedan kolega iz broda je rekao da mu se na 4 mjeseca staroj Astri GTC koju je tankao isključivo na toj benzinskoj postaji začepili injektori i filter goriva. Znam one priče ne "točiti poslije cisterne" i sl. Danas nije bilo cisterne kad sam ja točio, ali ne znam je li bila tamo prije mene. Još da napišem da se nikad ovako nešto nije dogodilo. Auto nije htio paliti samo jednom kad je otišao MAF senzor. Nakon zamjene sve je bilo ok. Nadam se Vašem odgovoru i zahvaljujem unaprijed. Lijep pozdrav! Goran Matanić

ODGOVOR:

Prema svim detaljima koje ste naveli može se sumnjati u kvalitetu goriva ( nečistoće, voda, previše sumpora, niski oktanski broj , nedostatk pojedinih aditiva za kvalitetu goriva ) . Može se nagađati o svemu i svačemu ali to ne mora biti točno. Strojarstvo je egzaktna nauka i sve se može dokazati . To znači da se može uzeti uzorak goriva iz Vašeg vozila i isto dati u laboratorij na analizu . Taj postupak bi točno pokazao da li je uzrok gorivo ili nije . Ukoliko bi se utvrdilo da je gorivo ispravno jasno je da uzrok treba tražitiu u pojedinim komponentama i dijelovima sustava elektronskog ubrizgavanja ili u neispravnom funkcioniranju sustava paljenja .  U svojoj dugogodišnjoj praksi imao sam samo nekolkio slučajeva kada je uzrok bilo loše gorivo .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C CLASSA 200 CDI - KONTROLE RADI PREVENCIJE

Datum objave: 17.05.2011 00:34:27
Slika
PITANJE:

Postovani g. Meicu. Hvala na odgovoru , vezano za moj mercedes C 200 , god proiz 2005 sa automatskim mjenjacem. Ja se nisam dovoljno precizno izjasnio sa mojim pitanjem. To na sto me upozoravate , skrecete paznju oko odrzavanja auta je manje vise poznato meni, no mene muci sasvim drugi problem. Naime novija auta imaju elektroniku , ispusni sistem i dr sasvim drukcije uradeno nego vozila do 2000 god. Ako mozete odgovorite mi koji se najcesci problemi javljaju kod CDI motora , kako se moze sam sebi pomoci prije no sto se dese kvarovi, odnosno i kad se dese , sta se moze uraditi sa partikal filterom ,temperaturni senzori kako se mjenjaju kod partikel filtera, lambda sondom, AGR ventilom , i td, znaci interesantni su odgovori za auto elektroniku i novi izuma koji nisu postojali prije 10 god a koji se sad prakticno primjenjuju u mercedesu. Pozdrav iz Njemacke

ODGOVOR:

Uz sve podatke koje sam naveo u ranijem odgovoru mogu dodti još nešto .  Ukolko imate mogućnosti ( stručnost, mogućnost servisna oprema ) možete preventivno i operativno raditi svašta na vozilu pa i radove koje ste spomenuli . Kontrolirati ispravnost pojedinih senzora temperature i tlaka filtera particel filtera , mjeriti temperaturu filtera, provjeravati funkciju i ispravnost ADR ventila i lambde . U slučaju smanjene snage radi začepljenosti particel filtera istoga možete pokušati očistiti ili po potrebi zamijeniti . Preventivno možete djelovati na način da skratite servisni interval i da ranije mijenjate pojedine filtere . Isto tako možete paziti na čistoću goriva ( ako je to moguće ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 TD - MOMENTI PRITEZANJA

Datum objave: 17.05.2011 16:22:34
Slika
PITANJE:

..Poštovani.... Zanima me Moment pritezanja vijaka na motoru(Opel astra 1,7td,97g.,50kw,nije isuzuv motor,nego opelov!)..te me zanimaju sljedeće stvari: 1.-Na koliko je Moment pritezanja glave motora? 2.-Na koliko je Moment pritezanja za klipnjače klipova? 3.-Te me zanima,,neznam kako da se izrazim,pa cu napisat, -Moment pritezanja za razvod ventila(bragaste osovine)? ..Unaprijed vam hvala s postovanjem!..

ODGOVOR:

Momenti pritezanja su : glava motora 25 Nm, +90° ,+90° , 45° , 15 minuta upaliti motor ,  +30° ,  +15° . Ležajevi klipnjača 35 Nm , 50° . Remenica bregaste osovine 75 Nm , +60° .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,8 16V - AUTO SE PREGRIJE

Datum objave: 17.05.2011 00:24:25
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam problem sa Citreon Xsarom, motor 1.8i 16v 81KW. Problem je u tome što auto se pregrijava i ispušta vodu na ono crijevo kod zatvarača. Zamjenjen je termostat, termo-prekidac, cep na hladnjaku. Auto se pregrije i kada se izvadi termostat. I da naponem glava motora i dihtutng na glavi motora su ispravni.Stvarno više ne znam šta da radim, imate li vi kakav savjet.

ODGOVOR:

Uz sve što ste nabrojili ipak niste nabrojili još neka moguće faktore radi kojih se motor može grijati a to su : hladnjak ( smanjen protok radi nečistoća ) , pumpa za vodu, cijevi rashladnog sustava . Brtva glave ne mora biti uzrok ali može biti sama glava motora ili blok motora . Ako nemate nekoga u blizini , mi Vam možemo to besplatno ispitati.

na vrh Povratak na vrh

VW JETTA II 1,6 - PODEŠAVANJE PREDPALJENJA JE SPECIFIČNO

Datum objave: 17.05.2011 00:22:13
Slika
PITANJE:

prije svega pozdrav posjedujem jetta 2 1.6 benzin-automatic,problem je paljenje. Jutrom pali ok,medjutim kad je zagrijana i ostane nekih pola sata da stoji tad imam problem da bas dugo moram verglati.Na zamasnjaku imam oznake 0 - 6 - 18,al problem je sljedeci,podesim na 6 stepeni bez vakuma,zatim spojim vakum tad mi pokazuje iskru na vise od 18 mozda 20 stepeni,a ako vratim ravodnik da sa vakumom iskra bude na 18 onda predpaljenje nije 6 nego 4 stepena.obzirom da je automatic potrosnja je velika pa sam mislio da je to uzrok svemu. molim za pomoc. hvala.

ODGOVOR:

Otežano paljenje zagrijanog motora može se događati radi sustava goriva ili radi sustava paljenja . Ako u momentu kada motor ne pali postoji dobra iskra na svjećicama tada treba ispitivati sustav dobave goriva i to tlak goriva, injektore, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, leptirasti ventil, aktuator minimuma, IAT senzor. Ako je iskra slaba ili je nema ispituju se : kablovi, svjećice, Hall davač, razvodnik paljenja, bobina. Podešavanje predpaljenja je kod ovoga motora malo specifično i važno je znati da li je vakumski regulator ispravan . Ako je ispravan onda isti počinje djelovati kada je podtlak 60 mbar a maksimalni pomak ostvaruje kada je podtlak 320 mbar . Kut predpaljenja je 18° /900 o/min.

na vrh Povratak na vrh