Danas je: 28.06.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW POLO 1,4 TDI PD - KRIVO GORIVO , BENZIN UMJESTO DIZELA ?

Datum objave: 27.09.2014 09:15:31
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Danas mi se dogodilo da sam greskom(rastresenost :/) ulila benzin u vw polo 1.4 tdi,imala sam 1/4 spremnika eurodisela i natocila jos 200kn eurosupera bs95, auto je normalno upalilo i bwz peoblema sam vozila nekih 8-10km,stala na semaforu i auto je radilo ali kao da gubi na snazi. Izgasila sam ga,pa ga nonovno 3,4 puta pokusala upaliti,ali je samo verglao,a gas uopce nije reagirao. Gurnuli smo ga u stranu da ne smeta i ostavili ga dok se ne snademo. Posto zivimo na otoku. Dali imate ideju kolika bi mogla biti steta? Hvala! LP Marija

ODGOVOR:

U ovom slučaju najvjerovatnije neće biti štete. Potrebno je obaviti slijedeće : izvaditi gorivo iz rezervoara, zamijeniti filter goriva, vakumski izvući gorivo iz cijevi za dovod goriva i iz visokotlačne pumpe. Nakon toga treba pomoću ručne pumpice povući novo dizel gorivo iz rezervoara kako bi isto došlo do filtera goriva i do visokotlačne pumpe. Nakon toga se može stsrtati motor. Nakon nekoliko startanja motor će upaliti . Odmah na početku motor može nemirno raditi ali nakon nekoliko sekundi rad motora će se normalizirati i motor će opet ispravno raditi .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. - ZAMAŠNJAK

Datum objave: 26.09.2014 08:04:48
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, Obraćam Vam se zbog Vaše dokazane stručnosti i kvalitetnih odgovora na postavljena pitanja. Vozim WW Polo 1.4, 8V, 44kw, 2001. 6n2 benzin, 98000 km., 2. sam vlasnik. Imam problem s vibracijama prilikom polaska a u vožnji se ne osjeti prilikom mjenjanja brzina. Vibracije nisu velike, ali se osjete. Mijenjao sam dva puta cijeli komplet kvačila (SACHS) da bi na kraju mehaničar došao do zaključka da je vjerojatno u pitanju neravan zamajac. Je li se zamajac smije tokariti zbog ravnanja, mislim na balansiranost i težinu zamajca? Ako smije, koliko se smije tokariti? Ako imate dobar rabljeni zamajac za navedeno vozilo, je li se može kupiti kod Vas? Naime, mehaničar kaže da je novi zamajac skup i pitanje je isplativosti kupnje novog zamajca za staro vozilo. Hvala na stručnoj pomoći. Srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Prema pravilima struke zamašnjak s ene tokari . Na taj način mu se smanjuje težina i debljina. Debljina zamašnjaka je vrlo bitna jer definira pritisak na lamelu. Nakon tokarenja pritisak na lamelu će biti manji. Ako je Vaš mehaničar uvjeren da može tokarenjem riješiti navedeni problem neka pokuša na svoju odgovornost . Osobno se ne bavim prodajom ni novih ni rabljenih dijelova.

na vrh Povratak na vrh

CHEVROLET AVEO 1,2 i. - POVREMENO SE PALI LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 26.09.2014 08:48:59
Slika
PITANJE:

Chevrloet Aveo 1,2s 53 kw.Poveremo se pali lampica engine chek.Kada se auto spoji na kompjuter izbacuje da je greska u pokazivacu bregaste osovine.Problem je u tome da taj pokazivac mjenjao barem 3 puta u 5 mjeseci dali original ili od konkurencije uvijek ga izbaci istu gresku.Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Dijagnostika koju ste radili nije odrađena točno niti do kraja. Osim navednog senzora moguće druge neispravnosti su ; konektor senzora, električna instalacija od senzora do ECU centrale, pojedini ostali senzori motora, lambda sonda , loša iskra na svjećicama, injektori, regulator tlaka goriva, mehaničko stanje motora, ECU centrala. Zbog svega navedenog treba obaviti kompletnu dijagnostiku motora a za to nije dovoljan samo dijagnostički kompjutor i neiskusan djelatnik .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS C-MAX 2,0 TDCI - LOŠE RADI U LERU KADA JE HLADAN ?

Datum objave: 24.09.2014 19:12:49
Slika
PITANJE:

Poštovani Evo svaki put kad u google ukucam nešto vezano za moje vozilo ponudi mi vašu stranicu pa sam odlučio kontaktirati vas ovim putem. Kupio sam pred dva mjeseca rabljeni Ford Focus C-Max 2005, 2.0 TDCi 100kW, auto ima prijeđenih 115000 km i nemam razloga sumnjati u to. Napravio sam veliki servis. Auto je kod prvog jutarnjeg paljenja dosta nemiran, trza u leru, a kad se zgrije je sve ok. Gašenje je isto dosta nemirno. Na radnoj temperaturi se super ponaša i performanse su mu odlične. U dva navrata je baš jako zadimilo svjetliji dim kod jutarnjeg paljenja uz dosta vibracija i prestalo čim se krene u vožnju. God naglog davanja gasa u 1. i 2. brzini na 1500 o/min lagano "štucne" i normalno nastavi. EGR je očišćen, stanje bez promjena, ne javlja nikakve greške! Malo sam se raspisao, ali sve u svrhu što boljeg vašeg uvida u situaciju. Unaprijed vam zahvaljujem Pozdrav Bojan

ODGOVOR:

Sve neispravnosti u vezi Vašeg vozila mogu se otkriti neposrednim uvidom i pojedinačnim ispitivanjem pojedinih dijelova i sklopova . Svaki bolji servis bi trebao imati za tu svrhu dobro osposobljenog stručnjaka koji može uz pomoć servisne logistike otkriti i ovakve kvarove . Ovom prilikom ću navesti što sve treba ispitati : prisutnost zraka u gorivu, količinu goriva na pojedinim dizama, tlakove kompresije, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, senzor radilice, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, pad napona u pojedinim električnim vodovima, ulazni napon od ECU centrala do diza, ECU centralu .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 i. 16V - VELIKA POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 24.09.2014 10:55:29
Slika
PITANJE:

Dobar dan! Imam pitanje u vezi svog ford escorta 1.6. 16V. efi 1992. ugradili smo novu lambda sondu ali mu je potrosnja goriva i dalje velika. bili smo u servisu na dijagnostici no majstor nam je rekao da auto nemoze spojiti na kompjuter. zanima me sta napraviti unaprijed hvala

ODGOVOR:

Ako se ne može spojiti dijagnostički kompjutor , onda se radi pojedinačno ispitivanje pojedinih dijelova i sklopova . Opčenito se ispituje : mehaničko stanje motora, kompresija, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav za upravljanje motorom . Kada se obavi spomenuto ispitivanje točno se može znati koje su neispravnosti i zašto motor ima veliku potrošnju goriva. Na žalost ovakvo ispitivanje nije poznato mnogim djelatnicima autostruke .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - CRNI DIM ?

Datum objave: 23.09.2014 07:36:48
Slika
PITANJE:

Postovanje, imam pitanje vezano za auto mercedes c220 cdi automatik 2002.god. proizvodnje auto jako dimi crni dim, ne vuce kako bi trebao i ima povecanu potrosnju. Sto se tice vuce mislio sam na to kada stisnem papucicu gasa do kraja auto krene sa zadrskom i izbacuje ogromnu kolicinu crnog dima.auto dimi i kada stoji u leru, molim Vas da mi pomognete u cemu je problem jer sam bio kod mehanicara i receno mi je da je auto potpuno ispravan sto ja mislim da nije i zato molim za pomoc. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Kratki i točan odgovor na Vaše pitanje se može dati nakon stručnog pregleda Vašega vozila a takav odgovor niste dobili od Vašeg mehaničara . Mogući uzroci i neispravnosti su : tlačne cijevi turbine, filter zraka, regulacioni ventil turbine, turbina, EGR ventil, EGR solenoid, MAF senzor, dize, senzor tlaka turbine, MAP senzor, senzor temperature usisanog zraka, senzor temperature motora, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor pedale gasa, električna instalacija motora, ECU centrala, mehaničko stanje motora. Kao što vidite ima toga puno . Kada se ispita sve što sam spomenuo, može se znati točno koji je uzrok ili uzroci zbog kojih se stvara crni dim .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 147 1,6 T.S. - DA LI JE DOŠLO DO OŠTEĆENJA VENTILA ?

Datum objave: 23.09.2014 07:25:24
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam alfu 147 1.6 ts 77 kw. Pred neki dan mi je tijekom vožnje puknuo zupčasti kaiš pri brzini od nekih 40 km/h ne više. Čim se to dogodilo stisnula sam kumplung do kraja i odmah zaustavila auto i ugasila ga. Pošto auto nije u voznom stanju odslepan je u mehaničara koji je nakon što je vidio da se radi o z.kaisu rekao da postoji mogućnost da nije došlo do neke veće štete (ventili i klipovi) zbog male brzine kretanja. Nekoliko dana prije nego što se to dogodilo u motoru se čuo čudan zvuk kao da nešto melje ali nakon nekih kilometar dva taj bi se zvuk znatno smanjio. Sad me zanima kolike su šanse da nisu stradali ventili i klipovi, dali treba prvo skinuti glavu motora i provjeriti stanje ili se može odmah staviti novi z.kais pa onda vidjeti jeli ventili vraćaju i dali je taj zvuk od nekoliko dana prije događaja povezan sa puknućem kaisa?

ODGOVOR:

Zvuk koji ste čuli povezan je s puknućem zupčastog remena . U ovom slučaju sigurno je došlo do sudara ventila i klipova te do oštećenje ventila. Može se najprije ugraditi novi zupčasti remen i nakon toga laganim okretanjem radilice motora provjeriti ima li oštećenja na ventilima. Kada se obavi ta kontrola onda ćete biti poptpuno sigurni da li glavu motora treba ili ne treba skidati .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 2,0 HDI - SAM DODAJE GAS ?

Datum objave: 21.09.2014 15:28:14
Slika
PITANJE:

Poštovani gdin Meić, vozim Peugeot 407 2.0 hdi 16v 100kw 2004 godina, zanima me zašto auto kada ga vozim malo jače prilikom mjenjanja brzine sam potisne papučicu gasa. Primjer vozim auto do 2500 okretaja u 4 brzini naglim dodavanjem gasa motoror dolazi na 3500 okretaja i kada pritisnem kuplung da bi promjenio brzinu papucica gasa se potisne do kraja sama i drzi motor 10 sekundi do kraja cca 5000 okretaja. Zanima me koji bi mogao bit uzrok i koliko bi otprilike došao popravak istog? Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : senzor pedale gasa, regulator količine goriva, dize, ECU centrala motora, ulazak motornog ulja u usisnu granu i motor . Ovo zadnje je vrlo opasno jer može doći do velikog oštećenja motora. Zbog toga što prije naptavite dijagnostiku mehaničkog sustava motora i dijagnostiku sustava dobave goriva .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 1,6 i. - NE PODNOSI DOBRO PLIN ???

Datum objave: 21.09.2014 10:16:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, Pruža mi se prilika povoljno kupiti Citroena C4 1,6 2006.g. sa plinom. Mnogi su mi rekli da to nije pametno jer taj motor ne podnosi dobro plin pa dolazi do čestih kvarova tj. do izgaranja ventula. Da li tu ima istine?

ODGOVOR:

Na treba vjerovati pojedinim glasinama. Motor ovoga vozila je zadovoljavajuće kvalitete a ventile ne treba podešavati jer imaju hidropodizača . Ako je plinski uređaj kvalitetan i odgovarajući , korisno bi bilo ugraditi još sustav za hlađenje ventila ( ako nije ugrađen ) . Nakon puno kilometara kada se istroše sicevi ventila , može se obaviti kompletno uređenje glave motora i tada se mogu ugraditi novi poboljšani sicevi ventila koji puno duže traju .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 SDI - TROŠI PUNO ULJA ?

Datum objave: 20.09.2014 08:04:48
Slika
PITANJE:

Postovani imam pola clasic 1.9 sdi 97 god.pa me zanima potrošnja ulja,na 2 tisuce km potrosi oko 3L ulja.Ulje je Castrol magnetik 10-40.Pa me zanima sta da radim i koliko bih popravak kod vas kostao.Snagu ima uz brdo ide normalno,izbacuje plavi dim koji jako smrdi.Zahvaljujem unaprijed hvala

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje samo na dva načina i to kroz vodilice ventila ili kroz klipne prstenove. U oba slučaja treba skidati glavu motora a po potrebi i klipove. Točan troškovnik radova i materijala mogu Vam napraviti kada pregledam Vaše vozilo. Pregled vozila i izrada troškovnika bi za Vas bili besplatni .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI AUTOMATIC - ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 19.09.2014 15:03:45
Slika
PITANJE:

poštovanje veliko vama i vasoj firmi imama jedan problem koji mi vi mozete pomoci kupio sam mercedesa c klasu 2001god dizel 2,2 85kw automatik tip tronik kad sam ga uzo mogao sam još prici do mijenjanja ulja 4500kil palio ko mina bez problema i kad sam zamijenio ulje nastaje problem kad je hladan duze mi zavergla od onog njegovog standardnog verglanja rekli su mi da nevalja ulje i ulje sam ponovo promijenio 5w40 mobil kupio bateriju novu od 100ah kupio filter od goriva filter zracni ma sve novo auto je ko novo ali me to zafrkava sto duze zavergla kad je hladan i on upali i negasi se al to me pojede daj pomozite mi molim vas kazu da nisu neke gumice na pumpi il se vrati gorivo nazad da uzmem nepovratni ventil na gorivo prije filtera da stavim neznam sta da radim visoko hvala vam unaprijed na odgovoru

ODGOVOR:

Nije dobro da mijenjate pojedine dijelove na osnovu glasina i neprovjerenih informacija jer ćete ako potrošiti novce a problem nećete riješiti . Najbolje bi bilo da napravite dijagnostiku i tada ćete točno znati zašto motor teže pali i cijenu popravka . Moguće neispravnosti su ; loše stanje elektropokretača, zrak u sustavu goriva, senzor temperature motora, senzortlaka zrakaq, EGR ventil, senzor radilice, dize, dobavna pumpa, relej dobavne pumpe, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, lošija kompresija motora.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 620SDI - MOTOR NEMOŽE UPALITI

Datum objave: 15.09.2014 18:55:19
Slika
PITANJE:

kupio sam rovera 620 sdi i ubrzo mi se upalila lampica chek engine i auto više neče upaliti promjenio sam filter goriva i očistio rezervar.jednostavno nebaca gorivo na cijevi za dizne a bosch pumpa vuče gorivo iz rezervara.u rezervaru je bilo vode pa mislim da je to uzrok gašenja auta ali mi nije jasno zašto neče da upali sad kada je novo gorivo usipano,inače je palio od prve bez previše alnasovanja..unaprijed hvala!!marko

ODGOVOR:

Prema vašem opisu kao moguće uzroke zbog kojih motor ne pali mogu navesti po logici ispitivanja: mehaničko stanje motora, greška u fazi motora, niski tlakovi kompresije, začepljenje na usisnim kanalima, prisutnost zraka u sustavu goriva, regulator količine goriva, solenoidni ventil vremena ubrizagvanja, visokotlačna pumpa, ventila zaotvaranje goriva navisokotlačnoj pumpi, električna istalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA CARINA 1,6i - PROBLEMI NAKON UREĐENJA GLAVE MOTORA?

Datum objave: 11.09.2014 18:45:29
Slika
PITANJE:

Pozz! Nedavno sam vas kontaktirao sa upitima za moju toyotu carinu E 1.6 (4afe) iz 97. Da ne duljim, otisla je brtva glave i taj problem je otklonjen - kompletno obradjena glava motora, gumice ventila, uslajfani ventili, brtva, brtva poklopca komplet sa gumicama svjecica, novo ulje, antifriz, stelani ventili...sad, nakon svega toga, auto mi u leru radi uzasno grubo, poput prastarog razhodovanog dizelasa, doslovno "udara" iz podrucja poklopca motora i motor se trza, kao da se stresa dok tako radi u leru...napominjem da je prije cijele ove "havarije", dok je auto bio ok, pa i kad je poceo gubiti rashladnu tekucinu, radio u leru sasvim tiho i mirno, a sad nakon popravka - katastrofa od rondanja iz motora..Mozete li mi reci svoje misljenje, da li je mozda majstor negdje zabrljao, tj.,gdje da usmjerim dalji rad na popravku da se rad motora vrati u normalno stanje..jos jedna zanimljiva stvar - kazaljka obrtomjera uz sav taj neugodan zvuk i trzanje motora stoji u leru "zakucana" na 900 okretaja..jos jednom, molim vas za savjet jer me sve ovo vec dovelo do "pucanja" po savovima...hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su:greška u fazi motora, propuštanje na ventilima, loše podešeni ventili, eventualni propusti prilikom strojene obrade i radova na glavi motora.Za očekivati je da nakon obavljenih radova koje ste spomenli motor radi bolje nego prije.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 dT - VELIKA POTROŠNJA ULJA I NEMA SNAGE

Datum objave: 09.09.2014 20:41:08
Slika
PITANJE:

pozdrav Vama i svima na forumu. Došlo je vrijeme da se i ja uključim sa svojim problemem. Radi se o : Renault Laguna 2.2 dT, model FAIRWAY, karavan , 83 kW ,iz 2000 godine (laguna 1)- tip motora je G8T, trenutno 200.000 tkm PROBLEM : u zadnjih 2 godine auto sve više i više troši ulje. Došlo je do te mjere da potroši gotovo 2.5 litre ulja na cca. 400 km. Razlika u snazi auta od dana kada sam ga kupio do danas je slabija cca 20% i još uvijek može postići max brzinu - ali auto, mogu reći, da ide kao lud samo što mu treba par sekundi više za takvu vožnju nego prije. na početku koristio sam Shell 10/40,, sada sve jeftinije ulje zbog potrošnje ali isto 10/40. Imam osječaj kao da je negdje začepljen. U vožnji ne terse, ne "kašljuca", ne... samo reagira teško na gasu. . I na kraju ako je neki veliki problem dali reparirati ili zamijeniti motor ??? Unaprijed HVALA i pozdrav. Čitajuči forum stvarno ste od velike pomoći ljudima - pogotovo u ovim teškim vremenima. svaka pohvala!

ODGOVOR:

Motor Vašeg vozila može trošiti ulje na tri načina i to:kroz turbinu,kroz vodilice ventila,kroz klipne prstenove.Obzirom na sve navedeno moguće je da je nastalo mehaničko istrošenje motora i to na cilindrima,klipnim prstenovima i vodilicama ventila.Uz ovo je još moguće da i turbina nije u najboljem stanju. Sve ovo se može riješiti generalnim popravkom motora. Prije bilo kokakvih radova i zahvata na motoru, treba obaviti ispitivanje mehaničkog sustava motora.Nakon toga se može predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA AVENSIS 2,2 D-4D - TLAK U GUMAMA

Datum objave: 07.09.2014 20:35:11
Slika
PITANJE:

Postovani na moju veliku srecu naidjem na Vas. Evan pitanja na koja nikad nisam dobio konkrettan odgovor bez obzira koga pitam I to traje godinama. Sad vozim Toyota avensis 2.0 d4d model 2009, presla 70k km. Prvo pitanje pritisak u gumama knjiga kaze naprijed 2.8bara nazad 3.0 do 3.2 zavisi od opterecenja a proizvodjac guma na svom web sajtu za tacan tip gume na tacnom modelu auta naprijed 2.9 nazad 3.0. Svi majstori ovdje u Sarajevu kazu ne nego sve cetiri 2.2 bara. Tako ih naduva I ovlasteni servis gdje su gume kupljene. Meni auto nikako nije bio ok tako I nekako mi he najbolje od kada drzim sve cetiri na 2.5 bara kad putujem natovaren bude 2.6 naprijed nazad 2.8. Pitanje sta je najispravnije ovdje slusat proizvodjaca guma, slusat knjigu od vozila ili slusat svoj osjecaj. Da kazem ceste u BiH su uglqvnom lose grbave I neudobne sa pritiskom od 2.8 naprijed I nazad voznja postane jako neudobna, sa 2.2 auto valja u zavojima gume cvile I Esp se cesto aktivira, sa 2.5 auto je ko na sinama cak I po mokrom a udobnost je ok. Zaboravi reci na 2.8 stabilnost je perfektna ali udobnost nije. Gume su vredstein sporttrack 3 205/16/60H. drugo pitanje kazu mi stavi na pola rezervoara goriva litar ulja za mjenjac da ocistis motor svakih 15-20000 km medjutim knjiga ne spominje nikakvo ciscenje motora bilo kakvim aditivima a ovlasteni servis je neodredjen po istom pitanju a kazu oni imaju nesto sto toyota prwporucuje za te svrhe. Mislim da mi je neko rekao koliko je ovo auto obqvijeno tajnama nikad ne bi Dao 30000 eura za njega. Garantni rok mi je istekao ove godine tako da sam siguran da cu napustuti ovlasteni servis jer su uzas od servisa I velike varalice makar ove u sarajevu. Ali mi je problem naci ispravnu alternativu, nije problem u novcu nego u odnosu prema strankama I takodje ato toyota ovlasteni servis ima vise drugih auta u servisu nego toyota.rado bi Vas posjetio kad me Put dovede u blizinu. Pozdrav iz sarajeva

ODGOVOR:

Prema tehničkim podacima Autodata tlak u prednjim gumama 2,5bara i u zadnjim 2,2bara. Ovaj podatak još možete provjeriti na način da ga usporedite sa tvorničkim podacima koji se nalaze na vašem vozilu (naljepnica sa podacima se nalazi na poklopcu rezervoara ili naštoku vrata). Nemojte stavljati nikakvo ulje u gorivo jer možete oštetiti DPF filter.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 159 JTD - PALI SE LAMPICA AKUMULATORA?

Datum objave: 06.09.2014 20:50:20
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnica sam alfa romeo 159 1.9 diesel 2009.god svi servisi su obavljani redovito, zadnji prije dva tjedna . Danas sam ga normalno upalila i ukjučila klimu tada mi se upalila lampica od akumulatora u unutrašnjosti automobila počeo se širiti čudan miris. Ugasila sam klimu i lampica akumulatora se ugasila, nastavila sam voziti mirisa više nije bilo. Tijekom vožnje sam pokušala upaliti klimu ali opet se palila lampica akumulatora i onaj miris SE OSJEČAO. Možete li otprilike odgovoriti o čemu se ovdje radi.Zahvaljujem.

ODGOVOR:

Prema svim detaljima iz opisa logičan zaključak je da je došlo do blokade u kompresoru klima uređaja. Zbog toga se pali lampica alternatora (kanalni remen proklizava na remenici kompresora).

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1.8 TDCI - MOTOR SE GASI

Datum objave: 02.09.2014 18:26:45
Slika
PITANJE:

Ford Focus 1.8 Tdci 2009. nakon paljenja i 10-ak sekundi rada u leru se ugasi, nakon toga upali nakon vise uzastopnih verglanja, a primjetio sam da lakse upali ako drzim papucicu gasa do poda...događa se povremeno kada je motor zagrijan..indikacije na instumentima nema, ni na dijagnostici. Pozdrav i hvala unaprijed Danijel

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su: zrak u sustavu goriva, filter goriva, nečiste dize, pad napona na senzoru radilice.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI 1.3i - PROBLEM KOJI MEHANIČARI NE MOGU RIJEŠITI ?

Datum objave: 01.09.2014 18:03:48
Slika
PITANJE:

Imam poteškoća sa hyundai 1.3 12v 2000g.,naime auto sam kupio i odlučio ga dovesti u red,da bude siguran auto. nakon određenog ulaganja pojavljuje mi se problem koji mehaničari nikako ne mogu riješiti.auto mi u leru radi donekle pravilno,čim ga idem voziti auto nikako ne prima gas,a kad ga i primi radi odlično na višim obrtajima od 2500,zna se i sam ugasiti od sebe,uglavnom totalno nevozljiv.dijagnostika ne pokazuje nikakav kvar. na autu su promjenjeni kablovi,svjećice,proćišćeni injektori promjenjen senzor radilice na nagovor mehanicara koji nije davao kvar po dijanostici,bobine valjaju,maf senzor isto ok,senzor temp.isto ok,sad je jedino ostao senzor polozaja gasa za promijeniti ali tako mi se vise ne da davati novce napamet,pa bih Vas molio pametan savjet ako je to uopće moguće.jedino vidim kao pametno rjesenje auto odvesti elektricaru,hvala unaprijed

ODGOVOR:

Vozilo povjerite renomirano servisu. U samom startu navedite koji su problemi i pitajte da li mogu obaviti kompletnu dijagnostiku motora, defektirati kvar i otkloniti isti. Ovom prilikom ne bi navodio moguće neispravnosti jer od toga ne bi imali koristi. Prilokom dijagnostike treba obaviti slijedeće: kontrola mehaničkog sustava motora, kontrola sustava elektronskog ubrizgavanja, kontrla sustava za stvaranje iskre na sviječicama, kontrola sustava za upravljanje motorom.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,6 i. 16V - UGASIO SE U VOŽNJI ?

Datum objave: 23.08.2014 18:42:20
Slika
PITANJE:

postovani svako malo citam vase savjete iako sam laik za aute,ali imam jedan problem imam ford mondeo 1998 mk2 1.6,16v sa dirkt plinom ali mi se jucer auto ugasio u voznji i culo se kao da je pukla neka zica (pling)otada auto nije mogao zaverglati uopce nema znaka da bi verglao iako ima kontakt dosli iz haka i nasli da mu svaki put izgori osigurac od 20amp.sad sam neznam sto bi mu moglo biti jedni kazu anlaser drugi neka centrala ili da je negdje ziva pala na lim pa ima ktatki spoj isto tako kao da se malo uljenio i pronasao sam da na prvom cil.kad izvuces kabel ne promjeni zvuk a na bobini baca iskru molim Vas za savjet unaprijed hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; električna instalacija, ploča s osiguračima i relejima, automat elektropokretača . Motor ima slabo ubrzanje jer ne radi ( ili slabo radi ) jedan cilindar . Uzroci : svjećica, kabel, bobina, injektor, ventili . Najjeftinij ćete proći ako u uglednom servisu najprije napravite dijagnostiku . Nakon toga ćete znati i kolika je cijena popravka .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 210 - NEUGODAN MIRIS IZ VENTILACIJE ?

Datum objave: 22.08.2014 08:58:39
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Mercedes E 210 OKAŠ ali nakon isljučenja klima uređaja pojavi se neki smrad:Čistio sam sisitem klime nekim sprejavima mijenjao filtere ali ništa stoga bih molio vaš savjet. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Neugodni miris nastaje zbog kondenzata i truljenja od prljavštine koja se skuplja na isparivaču. Uzrok te pojave je zanemarivanje čišćenja i dezinfekcije ventilacijskih kanala . Ovo čišćenje se treba raditi jednom godišnje i to na točno propisani način . Ukoliko i nakon nekoliko uzastopnih ( profesionalnih ) čišćenja ne postignete rezultat potrebno je zamijeniti isparivač u kabini .

na vrh Povratak na vrh