Danas je: 23.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 205 1,1 i. - NE PALI NA KLJUČ ?

Datum objave: 06.07.2013 22:50:14
Slika
PITANJE:

Postovani kod mene je auto pezo 205 1.1 benzin,dao sam ga bratu isao mjesec dana u Hrvatsku i sve radi ok,a sad me zove vratio se nece da upali na kljuc,na guranje hoce i radi sve normalno samo na kljuc nece da upali ne znam sta mu je!!!Ima dobar kontakt ali nece da pali na kljuc volio bih da znam u cemu je proble,s postovanjem.

ODGOVOR:

Ako motor pali na guranje a ne pali na ključ , moguće neispravnosti su ; akumulator, elektropokretač, kontakt brava . Najprije provjerite kleme akumulatora i sam akumulator a nakon toga po potrebi i sam elektropokretač . 

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,9 TDI - KOJE ULJE ZA MJENJAČ ?

Datum objave: 05.07.2013 15:30:46
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine meić zahvaljujem vam u ime svih nas vozača na besprijekornim i dragocjenim savjetima i molim da mi odgovorite koje ulje ( koji proizvođač)ide u mijejnač audi 80b4 1,9 tdi 1993 godina i koja količina puno vam hvala na svemu

ODGOVOR:

Odgovarajuće ulje za mjenjač je 75W90 Synthetic . Količina ulje je 2,3 litre.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,1 i. - ZADNJI MOST ?

Datum objave: 05.07.2013 14:05:54
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću imam peugeot 206 1999-2000 g motor 1-1 sve je uredu pali od prve ali kada krenem i u vožnji zadnji dio škripa posebno desna strana ustavim auto otvorim gepek i naslonim se zaljuljam ono opet škripa mislim amortizeri samoinicijativno stavim nove i ništa nakon pređenih desetak km opet škripa nisam se konsultira sa sa mehaničarim ko velim radije ću to da napravim sa servisom smatrajući da ste vi bolje opremljeni i da bolje poznajete problem koji me je snašao ma da svakako treba pogledati da bi se utvrdi pravi problem ali eto ako bi ste bili ljubazni ovako bez sučeljavanja da mi iz vašega iskustva dočarate o čemu bi su moglo raditi bio bih vam zahvalan !

ODGOVOR:

Ako su amortizeri zamijenjeni , ako su doro fiksirani , onda škripanje nastaje na osovinama i ležajevima zadnjeg mosta. U tom slučaju problem se može riješiti samo rastavljanjem osovina i ležajeva te njihovim servisiranjem .

na vrh Povratak na vrh

OPEL COMBO 1,6 i. - DA LI DA MIJENJAM MOTOR ?

Datum objave: 05.07.2013 13:33:00
Slika
PITANJE:

poštovani, imam opel combo 1.6i, 2003g kupljen prije dvije godine. problem je u tome što troši puno ulja, cca na 1000km 2-2,5 litre ulja. ispočetka je bilo manje ali što dalje sve više. uz sve to malo malo mi "začađavi" svijećice pa auto počme "trokirati". da li da mijenjam motor ili da popravljam ovaj? koji još motor odgovara ovome, navodno od astre g? puno puno hvala na odgovoru, lp, dinko

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje samo na dva načina i to kroz vodilice ventila i kroz klipne prstenove. Stručnim pregledom motora može se točno utvrditi da li treba samo zamijeniti vodilice ventila ili još i klipne prstenove. Naravno da nećete razmišljati o drugom motoru dok ne dobijete stručno mišljenje od stručne osobe od povjerenja. Detaljnije objašnjenje i prijedlog rješenja mogu Vam dati na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 D - ULJE U RASHLADNOM SUSTAVU ?

Datum objave: 05.07.2013 07:00:09
Slika
PITANJE:

Postovani g Meic, Imam E klasu 220 D god 1997. Danas prilikom kontrole motora usanovljeno je da u rasladnoj tekucini pliva crno ulje. otvorio sam posudu u kojoj se nalazi rasladna tekucina stavio prst unutra da vidim koliko ima tekucine i kada sam izvadio prst, prst je bio crn od ulja. Ulje na sipki motora je na normalnom nivou i na cepu od motora je sve normalno. Cuo sam danas da bi to mogao biti tzv hladnjak od ulja na motoru ona kockasta kutija. Molim savijet i vase misljenje. Auto ima 265 000 km i kupljen je od prvog vlasnika prije tri mjeseca i ja nisam do danas nista gledao jer je prije kupnje napravljen servis. Zahvaljujem

ODGOVOR:

Najprije bi trebalo oprati ekspanzionu posudu a po potrebi i kompletan rashladni sustav te staviti novu rashladnu tekućinu. Nakon toga bi trebalo pratiti da li će se opet pojaviti ulje u ekspanzionoj posudi. Ako s eulje ne pojavi sve je u radu . Ako s eulje pojavi tada traba demontirati hladnjak ulja i isti ispitati pod tlakom te ga po potrebi zamijeniti . Ako je hladnjak ulja ispravan , uzrok je brtva galve motora ili sama glava motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MODUS 1,6 i. 16V - TRESE I NE PRIMA GAS ?

Datum objave: 04.07.2013 06:19:43
Slika
PITANJE:

pozdrav Imam Renault modus 1.6 16 V ......desava mi se problem sa cukanjem pri vozni preko 70 km/h ....auto pocme tresti i neprima gas....vozio sam ga u ovlasten servis i onu su mi rekli da je katalizator zacepljen ....ali skinuo sam katalizator i sve je u redu s njime......pa bih molio vas savjet.....vadio sam i svjecice i nisu lose a filter goriva je original pa neznam ako ste se susreli kad s takvom situacijom molio bih pomoc ....hvala

ODGOVOR:

Najskuplji popravak će biti ako počnete sami mijenjati pojedine dijelove. Tada ćete vjerovatno zamijeniti ono što je ispravno . Moguće neispravnosti su : svjećice, kablovi, bobina, filteri, nečist rezervoar, regulator tlaka goriva, injektori, senzor radilice, senzor položaja zaklopke snaga, senzor tlaka zraka, EGR ventil, električna instalacija motora, lambda sonda, mjerač mase zraka. Najbolje je obaviti stručni pregled i dijagnostiku motora i tada se može točno znati što je uzrok prekidanja .

na vrh Povratak na vrh

SKOD AOCTAVI 1,9 TDI - UPALILA SE LAMICA KOČNICE ?

Datum objave: 01.07.2013 12:03:44
Slika
PITANJE:

POŠTOVANJE, MOLIM VAS DA MI DATE ODGOVOR NA PITANJE VEZANO ZA PALJENJE LAMPICE OD RUČNE KOĆNICE NA VOZILU ŠKODA OCTAVIA 2003 1.9 TDI 66 KW. PRILIKOM VOŽNJE NAVEDENA LAMPICA SE UPALILA NAKON ČEGA SAM DODAO MALO UKA ULJA I ISTA SE UGASILA DA LI SE TO DEšava ZBOG POTROŠENIH PAKNI NA ZADNJIM TOČKOVIMA I NA TAJ NAČIN KLIP NA KOĆIONOM CILINDRU IZAĐE VIŠE NEGO JE POTREBNO I NA TAJ NAČIN DOLAZI DO CURENJA UKA ULJA. HVALA L.P.

ODGOVOR:

Kako se troše pojedini dijelovi kočnog sustava ( disk pločice, diskovi, pakne , bubnjevi ) tako se povećava volumen hidrauličnog sustava . Zbog toga nivo kočione tekućine u rezervoaru pada . To ne znači da kočiona tekućina curi . Kada se zamijene istrošeni dijelovi ( najčešće disk pločice ) nivo kočione tekućine se opet podigne na maksimum .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - NEMA SNAGE ?

Datum objave: 01.07.2013 11:56:53
Slika
PITANJE:

poštovani,vozim golf 3 1.9 tdi 110 ks,naime auto mi nejde preko 120 km/h,jedan mehanicar mi je rekao da treba ocistit turbinu i to je napravljeno i problem je isti,maf senzor je isto promjenjen i ništa,primjetio sam da auto malo slabije vuce,jedino nisam probao jos zamijeniti pneumatski ventil,pa me zanima dal ako je on neispravan dal bi auto slabije vukao i gasio turbinu na 120 km/h,Hvala

ODGOVOR:

Mogući uzroci zbog kojih motor nema snage mogu biti brojni pa tako i pneumatski ventil koji ste Vi naveli . Međutim nije dobro mijenjati pojedine dijelove a da prije toga niste ispitali njihovu ispravnost . Na taj način ćete napraviti trošak a kvar nećete otkloniti . Najjeftiniji način je da Vaše vozilo pregleda stručnjak , da točno defektira kvar/kvarove i da nakon toga otkloni kvar . Na taj način ćete sigurno imati ispravno vozilo .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 TDI CR BLUEMOTION - LAMPA S OZNAKOM MOTORA ?

Datum objave: 30.06.2013 07:33:04
Slika
PITANJE:

G.dine Meic,unaprijed se zahvaljujem jer znam da ce mi Vas savjetmnogo pomoci.Nedavno sam kupio golf6 tdi1.6 bluemotion,nakon predjenih 1000km,poceli su problemi.Nakon paljenja(odlicno)radi normalnopar minuta i onda se upalilampica (zuta)u vidu spirale,motor izgubi snagu i vucu.Tada ugasim motor,lampica se ne upali a auto radi normalno.To se desilo svaki put kada je prvi put upaljeno.Poslije par dana upalila se (zuta) LAMPA SA OZNAKOM MOTORA I SVIJETLI nonstop,probao sam gasiti motor ali po novom paljelnu ona i dalje gori.Golf je 2010god i presao je 145000km.Sve Vam ovo pisem iz razloga da bi znao locirati problem posto nemam bas neko pozitivno iskustvo sa dilerima.Hvala.

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora se može paliti zbog pojedinih neispravnosti na pojedinim senzorima motora, na davačima impulsa, na aktuatorima, na regulatorima, na sustavu za upravljane turbinom , na sustavu za upravljanje motorom . Najčešće neispravnosti su : EGR ventil, regulacioni ventil turbine, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, previsoki tlak turbine, električna instalacija, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, mehanički uzroci . U ovakvim slučajevima najbolje je obaviti stručni pregled i dijagnostiku , nakon toga se točno može znati što je neispravno i cijena popravka.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 2,0 TDI PD - PROBLEM S KUPLUNGOM ?

Datum objave: 29.06.2013 09:42:36
Slika
PITANJE:

Dobar dan, Opis problema, Dakle radi se o audi a3 2.0tdi 103kw 6 brzina 2004 bkd motor na vozilu je zamjenjen se kvacila sa zamajcem,prvo je stavljen plivajuci orginal lukov nov i nakon para dana poceo je da se se cuje cudan zvuk,kad sam ga izvadio na zamajcu se pojavio veliki hod kao da su opruge i ublazivaci otisli,i nakon montaze imao sam prva dva dana da je lamela proklizavala u 5 i 6 brzini. Nakon toga kupin nov valeov set kvacila i zamajac fiksni(tvrdi) ugradim da i sad imam problem tesko ubacujem u prvu i rikverc brzinu. Potisni lezaj je nov stavljen. Molio bi vase strucno misljenje sta da dalje radim? LP Nedim

ODGOVOR:

Ako je set spojke i zamašnjak nabavljao servis onda imate pravo na reklamaciju i sve probleme oko toga rješava servis. Ako ste navedeni materijal nabavljali Vi osobno onda morate sami rješavati problem . Na Vašem vozilu treba biti ugrađen točno odgovarajući zamašnjak i točno odgovarajuća spojka . Kada je to tako onda nama nikavih problema . Uvjet je samo da se ugradnja obavi stručno i kvalitetno . Detaljnije komentare nemogu dati jer nemam mogućnost neposrednog uvida na vozilu .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,2 i. 16V - PALI TEK TREĆI PUT ?

Datum objave: 28.06.2013 19:55:37
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam opel astru g 1.2 16v i problem nastaje kad ga palim prvi put u toku dana u podne, kad je temperatura vanjska oko 25-30 nece da uplali nego iz 3 ili 4 puta prvi put samo verglanje, drugi put malo se javi a treci upali mjenjao sam senzore paljenja i na radilici i na bregastoj.

ODGOVOR:

Nije dobro da mijenjate pojedine dijelove na pamet . Najprije treba ispitivanjem točno defektirati kvar . Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zakolpke snge, aktuator minimuma, loša iskra na svjećicama, niski tlak goriva, injektori, regulator tlak goriva, električna instalacija motora, propuštanje na usisnom olektoru, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,8 T - SVIJETLI LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 27.06.2013 18:30:24
Slika
PITANJE:

Dobar dan! Imam golf 4 1.8 t gti. Svijetli mi lampica motora( lampica ispusnih plinova) Upalila se jer mi katalizator nije valjao, sad sam ga promijenio i opet mi se Upalila, kad sam ga spojio na komp. Pokazao je gresku katalizatora i ponostio sam ju i nakon nekih 20 km. gradske voznje opet mi se upalila. Opet bi sad trebao dati 150 kuna za ponistavanje greske a mozda ce se Opet isto desit. Dali mozda znate sto bi mogao biti razlog paljenja lampice auto normalno trosi i normalno ide. Unaprijed hvala!!! Pozdrav

ODGOVOR:

Ovoga časa mogu Vam nabrojiti više od dvadeset mogućih razloga zbog kojih se može upliti kontrolna lampica motora , međutim ne znam da li će Vam to biti od koristi . Točan uzrok mogu reči tek nakon dijagnostike motora. Mogući razlozi su : pojedini senzori motora, lambda sonda, EGR ventil, mjerač mase zraka, loša iskra na svjećicama, bobina, električna instalacija motora, zaklopka snage, propuštanje na usinom kolektoru, regulator tlaka goriva, injektori, ECU centrala, mehaničko stanje motora. Sve navedno najprije treba ispitati a tek nakon toga zamijeniti ili doraditi neispravan dio .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC 1,4 i. 16V - GDJE SE PODEŠAVA GAS ?

Datum objave: 27.06.2013 15:52:04
Slika
PITANJE:

poštovanje gospodine meić, jesmo li umorni. zamolio bih te da mi kažeš gje mogu naštelati gas u renaulta scenic 2000 god, radi se o tome da je motor 1.4 16v i imam ugrađen plin. pa sada pošto je jako vruće kada upalim klimu i kada se vozim pa moram stat gasi mi se a radi na 300 do 400 obrtaja u leru. veliki pozdrav i hvala

ODGOVOR:

Radom motora ne leru upravlja kompjutor motora i ler gas se ne može podešavati kao kod starijih vozila. U ovom slučaju treba kao moguće uzroke ispitati ; senzor temperature motora, senzor položaja zaklopke snge, zaklopku snage, aktuator ( motorić ) minimuma, senzor tlaka zraka , injektore, propuštanje ne usisnom kolektoru, kompjutor motora. Kada se sve to ispita može se znati što je neispravno , otklanja se kvar i nakon toga će motor imati stabilan broj okretaja .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TD - LOŠE RADI NA LERU ?

Datum objave: 27.06.2013 07:01:42
Slika
PITANJE:

Golf 3 1,9td motor troši dosta ulja. U zadnje vrijeme jako trokira na minimumu i teže pali uvijek sa čokom i kad je zagrijan. Do nedavno je sve bilo ok nije trzao na minimumu. Promjenio sam filter nafte i provjerio grijače. Da li je stvar u dovodu goriva ili nešto drugo. Pozdrav, Emil

ODGOVOR:

Ako motor troši puno ulja onda najprije trebate provjeriti mehaničko stanje motora a to znači kompresiju i začepljenje na usisnoj grani i na usisnim kanalima glave motora. Nakon toga po potrebi provjerite slijedeće : prisutnost zraka u gorivu, dize, regulator količine goriva, tlak turbine, visokotlačnu pumpu .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 SDI - TROŠI PUNO ULJA ?

Datum objave: 25.06.2013 21:27:06
Slika
PITANJE:

Postovanje, Golf IV Variant, 1.9 sdi 2001 godiste, kupljen kod salonu rabljenih vozila 2006 godine sa ukupno prijeđenih km po kompjueru 106.000 km. 2011 počinje sve više dimiti, a auto počinje gubiti snagu. Krajem 2012 godine tražim servisera i dobijam od jednog mehanicara ponudu da će mi zamjeniti motor i ugraditi reparirani za 5.500 do 6.000 kn. Nakon sto auto predajem majstoru majstor me zove i kaze da je motor skupa sa getribom u mome golfu od pola 1.7 te da motor ne odgovara, ali da ce on napraviti reparaciju motora. Nakon otprilike 3 tjedna servis je gotov i ja preuzimam auto. Auto ne dimi na asupuh, ali primjećujem da dimi na mjerač ulja i troši oko 1 do 1.5 litara na 1.000 km. Nakon 5 mjeseci vožnje počinje mi se paliti lampica od ulja, ja provjeram, ulja ima maksimum i nastavljam vožnju. Nedugo zatim motor u vožnji prestaje raditi. Cudan zvuk i više se ne da zapaliti. Slepam ga nazad majstoru, on mi trazi da kupim garnituru hidropodizaca, ulje i filter. On me zove i kaze da ce kupiti drugu, polovnu glavu motora i ugraditi moje nove hidropodizace i drugu polovnu bregastu, te mu to moram jos nadoplatiti 1.500 kn. Sada sam preuzeo auto ali on dalje nenormalno dimi na mjerac ulja, ali puno bolje vuče...Tek sam prešao 140 km pa ne znam koliko troši, ali mi se cini da ipak i dalje trosi ulje. Majstor tvrdi da mi izgara staro ulje koje on nije mogao očistiti iz bloka. Naime, kada mi je auto jako dimio u motor sam stavljao svakakvo ulje...u motoru je bilo 10w40, pa sam kasnije dodavao 15w40. Nakon nekog vremena sam primjetio da se stvorila kao neka emulzija od ulja. Molim lijepo savjet jer ne poznajem materiju. Veliko hvala.

ODGOVOR:

Prema svim detaljima koje ste naveli , zaključak je da niste dobili kvalitetan popravak motora. Ako je na motoru obavljena generalka onda motor ne smije trošiti ulje i mora imati potrebnu snagu . Pretpostavljam da generalni popravak nije napravljen jer se za navedenu cijenu ne može napraviti generalni popravak motora i dati garanciju na motor . Ako želite da Vam sve detaljnije objasnim nazovite me na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 2,0 HDI - KLIMA NE RADI ?

Datum objave: 22.06.2013 08:01:29
Slika
PITANJE:

Poštovani.Vozim Xsaru piccaso 2.0 HDI i u zadnje vrijeme zeza me aut. klima.Kad hoće, radi super a onda usred vožnje bez pardona počne grijati sama od sebe.Smanjim na displeu na 14,ventilator puše ko šašav vruči zrak.Povisim na 20 onda se smiri al i dalje grije a na 28 opet jako puše.Ugasim klimu i opet puše vruće bez obzira koja je vani temp.Ispod haube kad upalim klimu ,cijevi od klime se zarose i hladne su ,a u kabini puše vrući zrak.Posumljao bi u neki motorić koji otvara i zatvara klapne al mi nije jasno kako usred vožnje bez prčkanja po displeu prvo super hladi a onda počne grijati. Hvala unapred!

ODGOVOR:

Servis klima uređaja se redovito radi svake dvije godine. Kada ste zadnji put radili servis klima uređaja ? Moguće neispravnosti su : nedostatak plina , tlačna sklopka, dehidrator, elektromagnetska remenica, kondenzator, ekspanzioni ventil, električna instalacija.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI PD - NEMA SNAGE DO 2.200 o/min ?

Datum objave: 20.06.2013 15:28:49
Slika
PITANJE:

Poštovani, Vidim da imate široko znanje o mnogim problemima automobila današnjice. Molim Vas za pomoć. Naime, imam poteškoća s vozilom Audi A4 1.9 TDI , 115 KS, motor ATJ. Unazad 30.000 km sam izmijenio slijedeće; injektori, hidropodizači, bregasto vratilo, turbina, ventili turbine, mjerač mase zraka, veliki servis i još nekoliko stvari koje se ne tiču samog motora, pa i nisu vrlo bitni za moj problem. Auto mi do 2.200 okretaja ne vuče nikako, odnosno jako slabo, kad je vani hladnije, teže pali, i dimi crni dim, nakon tih 2.200 okretaja ide odlično i poteže bez problema. Možete li ikako sugerirati koji bi to problem mogao biti? Unaprijed hvala Anel Halilović

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba krenuti od mehaničkog sustava motora i provjeriti slijedeće ; fazu motora, kompresiju, suženje usisnih kanala na glavi motora, djelomično začepljenje usisne grane. djelomično začepljenje auspuha . Ostalo što treba ispitati su : tlak turbine u početnom gasu, EGR ventil, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor pedale gasa, senzor temperature goriva, senzor temperature usisanog zraka, senzor radilice, ECU centralu motora. Dakle osnovno je da mehaničko stanje motora bude bezprijekorno .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDDI - IZGUBI SNAGU I UGASI SE ?

Datum objave: 20.06.2013 13:20:52
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, moj problem je sledci: Posedujem ford mondeo TDDI od 115 konja 2001-vo godiste sa trenutno predjenih 250000 km, auto je dobar, ne trosi ulje, normalna potrosnja goriva i normalna snaga i ubrzanje, medjutim prosle nedelje u toku voznje auto je jednostavno poceo da se "gusi" kao da nedostaje goriva u sistemu, iz auspuha je izlazio beli dim, pa malo crnog i opet beli, da bi se posle kilometra ili dva potpuno ugasio i bilo nemoguce ga ponovo zavesti. Nakon, 4-5 sati kada se motor potpuno ohladio od se sasvim normano zaveo i normalno radio i vozio nekih 10-15 km, dok se nije ugrejao da bi se sve ponovio i on prestao sa radom. U obliznjem servisu u Moskvi, nakon pregleda (auto je i tamo sutradan normalno radio), sumnjali su na gorivo i na pumpu u rezervoaru za gorivo. Auto sam podigao iz servisa, vozio bez problema nekih 50-tak kilometara da bi se sve ponovilo i motor se "gusio", iz auspuha je izlazio beli dim i los miris, i nekako sam ne prelazeci 1200 obrtaja u minuti stigao do parkinga. Ujutru se normalno zaveo ! Unapred zahvalan ukoliko mi mozete pomoci savetom !

ODGOVOR:

Omogućite servisu da ima dovoljno vremena da detaljno napravi dijagnostiku i da nakon otklanjanja kvara napravi dugačku probnu vožnju . Moguće neispravnosti su ; senzor radilice, električna instalacija motora, senzor pedale gasa, regulator količine goriva, senzor temperature goriva, nečist rezervoar, zrak u sustavu goriva, visokotlačna pumpa, EGR ventil, dize, pojedini senzori motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI ALLROAD 2,5 TDI - TEŽE PALI ?

Datum objave: 19.06.2013 22:06:29
Slika
PITANJE:

Postovanje, imam Audi Allroad 2.5 TDI (2001) i ponekad prilikom paljenja jako dugo vergla i onda izbaci bjelicasti dim nekakvog cudnog mirisa (pomalo grize nos). Nemoguce je ocijeniti kada ce se problem sa bjelicastim dimom pojaviti, ali ono sto sam primjetio je da auto ujutro (pogotovo kada je hladno) pali na prvi zub nakon sto grijaci odrade svoje. Isto tako, kada je motor upaljen, pa ga ugasim i upalim, pali trenutno. Nema problema sa paljenjem kada je motor zagrijan. Ako se ostavi da se ohladi nekoliko sati, moguce je da ce se problem pojaviti (nekad upali, nekad duze vergla, ali uvijek upali i izbaci bjelicasti dim). Stavio sam novi akumulator 100Ah, ulje je mijenjano pred nekih 6000km i jos uvijek je skoro pa na MAX (5W40 Shell Helix Diesel), na motoru je odradjen veliki servis prije nekih 10-15000km. Primjetio sam da je netko ugradio nepovratni ventil na dovodu goriva, tako da ne znam da li to ima ikakvog utjecaja. Primjetio sam da malo trosi rashladnu tekucinu i to je vise manje to. Snage ima na pretek, ne gubi niti snagu niti moment. Jos sam primjetio da turbina zvizdi poprilicno, no serviser koji mi je mijenjao ispusnu granu mi je spomenuo da je prvi katalizator izbijen i da se ponasa kao rezonantna kutija. Ne znam da li da odem, niti gdje da odem na pregled turbine. Napomenuo bih da nisam primjetio nikakve probleme sa snagom te da auto vuce i ubrzava bez ikakvih problema cak i preko 150km/h.

ODGOVOR:

Uzroci zbog kojih motor teže pali dok je polutopli mogu biti : elektropokretač, filteri, zrak u sustavu goriva, dize, visokotlačna pumpa, regulator količine goriva, pojedini senzori motora, niska kompresija , električna instalaciaj motora. Zbog svega navedenog treba obaviti ispitivanje i testiranje svega što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 i. 16V - LETVA VOLANA ?

Datum objave: 19.06.2013 17:52:55
Slika
PITANJE:

Poštovani,vozim Ford Focus 2000godište 1.4 benzinac ztec. Zanima me vaše mišljene u vezi letve volana.Naime mjenjana je prije 3 godine 30 000km cca. Sada se ponovo prilikom voznje,pri "motanju" u lijevu stranu volanom cuje i osjeti neki "preskok" ili "udar". Auto je uredno servisiran,optika trapa je rađena,sve je pregledano i sve upućuje na letvu volana što se čini da je letva volana kratkog vijeka. Pitanje; Dali se letva volana može servisirati (popraviti)? Neki savjet u vezi letve volana. Hvala

ODGOVOR:

Volan ( upravljački mehanizam )  se opčenito sastoji od više dijelova a letva volana je samo jedan njegov dio . U principu nikad nije uzrok letva volana nego ostali dijelovi a to su : ležajevi, klizači, spone, krajnici spona, puž volana, osovina sa zglobovima stupa volana. Većina dijelova se može zamijeniti i volan dovesti u ispravno stanje , međutim najprije treba jednoznačno defektirati kvar a nakon toga se može predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh