Danas je: 26.04.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

BMW 330 D - ISPUŠNI KOLEKTOR ?

Datum objave: 12.10.2013 15:58:26
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim za pomoć, ukoliko je to moguće na temelju mog opisa. Posjedujem BMW 330d, 2004. godište, snage 150 kW, tip motora M57(TUD30). Primjetio sam da mi sve više smrdi na ispuh ispod haube. pogotovo se to manifestira tijekom paljenja klime i stajanja u mjestu. Tada se dešava da u kabinski prostor ulaze ispušni plinovi. Otvaranjem poklopca motora, zasita se čuju ispušni plinovi. Prilikom posjeta (neovlaštenom) serviseru, bez većeg pregleda tvrdio je da se radi o ispušnom kolektoru te tvrdio da je to mana ovih motora. Obzirom da zamjena nije jeftina, molim za pomoć i odgovore na slijedea pitanja; da li je to stvarno mana tih motora (neki kažu da na 530d jest, dok na 330d nije) te da li je moguće da se neki drugi dio pohabao pa dimovi izlaze ispod poklopca motora. Da li kupiti polovni dio ili isključivo novi (naravno, zamjenski ne postoje)? Unaprijed zahvaljujem na Vašim odgovorima i cjelokupnom trudu i radu koji nesebično dijelite. S dužnim poštovanjem, LP

ODGOVOR:

Najprije treba točno i jednoznačno utvrditi gdje dolazi do propuštanja ispušnih plinova . To može biti na brtvi ispušnog kolektora , na samom ispušnom kolektoru, na dosjedu kolektora i cijevi auspuha. Nakon toga se može predložiti rješenje i otkloniti kvar. Navedena pojava nije nikakva tvornička greška , to se događa i na mnogim drugim vozilima. Naravno da nećete improvizirati i ugrađivati nikave rabljene dijelove . U ovom slučau treba samo zamijeniti brtvu kolektora, staviti nove matice na vijke, po potrebi obraditi ispušni kolektor . Nakon toga ćete zaboraviti da se to ikada dogodilo . Uvjet je samo da se navedeni radovi obave stručno i kvalitetno .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 1,9 CDTI - NAKON REDOVNOG SERVIS PUNO TROŠI ?

Datum objave: 11.10.2013 09:14:54
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim Opel Zafiru 1,9 TD 120KS, 2009 g. Primjetio sam da je nakon zadnjeg redovnog servisa, potrošnja goriva porasla na 10,8-11,1 lit. za gradsku vožnju.Potrošnja se nije znatno smanjila ni na otvorenoj cesti.Auto je prije trošio 7,5-8,0 lit u gradu a na otvorenoj cesti je bilo manje od 7 litara. Motor uredno radi bez problema i signalizacije bilo kakvih problema.Kadfa sam osjetio miris gume kod gašenja motora u servisu su mi nerazumljivo objasnili da to ima veze sa filterom čestica.Nisam dalje istraživao jer sam stekao dojam da nemaju pojma kako bi smanjili potrošnju goriva a dijagnostiku su uredno naplatili 200 kn , uputili me da resetiram putno računalo i da će potrošnja sada biti manja.Moje pitanje je: znate li vi uzrok povećanoj potrošnji i koliko bi me koštalo otklanjanje ovog problema.Zahvaljujem na odgovoru1

ODGOVOR:

Najčešći uzroci povećane potrošnje goriva su : filter zraka, začepljenje na usisnom kolektoru motora, djelomično začepljenje auspuha, blokada na jednoj ili više kočnica pojedinih kotača ( kočne pločice se ne vračaju u početni položaj nego ostaju malo u blokadi ) , djelomično začepljenje katalizatora, curenje goriva, senzor tlaka goriva na Rail-u, regulator tlaka goriva, regulator količine goriva, dize , senzor tlaka turbine, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora ( pad tlaka kompresije ) , ECU centrala motora. U ovom slučaju treba obaviti opsežno i detaljno ispitivanje svih dijelova koje sam naveo . Nakon toga se može znati što je neispravno i da li postoji neka neispravnost . Na kraju se može znati i eventualna cijena popravka.

na vrh Povratak na vrh

ALFA 147 1,9 JTDM - CRNI DIM ?

Datum objave: 10.10.2013 13:56:51
Slika
PITANJE:

Poštovani,posjdujem alfu 147 1.9jtdm 2007.g.133000km.od zadnjeg točenja dizela primjetio sam pri dodavanju gasa crni dim a i auto je počeo pri laganijoj vožnji pocukavati kada bi i pritisnuo gas malo jače nebi se upalila turbina i auto nejde više od 80kmh. ako stanem i u leru stisnem gas nakon par sekundi izbaci crni dim i onda opet nekih 20km. sve ok pa sve ispočetka.Dali je moguče da je to zbog goriva? unaprijed veliko hvala.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogući uzroci su ; niski tlak turbine, tlačne cijevi turbine, regulacioni ventil turbine, EGR ventil, filter zraka, dize, senzor temperature zraka, senzor temperature motora, začepljenje auspuha, mehaničko stanje motora. Točan uzrok se može znati nakon pregleda Vašega vozila .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,4 HDI - IŠAO SAM KOD VIŠE OD 20 " MAJSTORA " ?

Datum objave: 10.10.2013 13:32:06
Slika
PITANJE:

* Dobar dan Vam zelim!!! *Imam Pezo 307 1.4 hdi 2003.god. -Isao sam kod vise od 20 majstora i mehanicara ali nitko mi nije otklonijo kvar na autu pa se evo i Vama obracam za pomoc! -Auto je malo kilometarski presao 165.430 ja sam drugi vlasnik auto redovito odrzavan, ali od nedavno mi se je pojavio problem kod paljenja auta. Prilikom paljenja auta ( koji upali bez problema iz prve i na -27)nakon otprilike 5 do 6 sek. auto lagano pocne trzati i ugasi se i tada ga vise ne mogu upaliti nakon vise desetaka majstora na autu je promenjeno gotovo sve od novoga akumulatora do pumpe za ubrizgavanje goriva i svih crijeva povezanih sa njom jer se je mislilo da negdje pusta zrak posto nakon gasenja auto vise nemoze da upali osim ako dignete haubu i na rucnoj pumpi za gorivo koja stoji odmah (ljevo) pokraj filtera za zrak rucno napumpate gorivo prilikom cega u crijevu se vidi da prolazi prvo zrak pa onda lagano gorivo i kada se crijevo napuni sa gorivom tada auto upali malo teze ali upali. -Rucna pumpa za goeivo je nova kao i sva crijeva koja uz nju idu ali auto se i dalje gasi pogotovo kada su dani hladniji i to najvise kod prvoga paljenja!!! -"Nadam se da imate neko resenje za mene jer vec postajem polako ocajan...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!" -Unapred Vam se "ZAHVALJUJEM....!!!!!"

ODGOVOR:

Poštovani, postoje i neke vrste kvarova koje su zahtijevne za defektažu i otklanjanje . U takvim slučajevima bi mnogi servisi bili sretni da uopče ne dođete do njih po njihovu uslugu . U ovom slučaju i prema Vašem opisu se nema puno što dodati . Ako sustav dobave goriva vuče zrak , to treba točno defektirati i otkloniti . Kritična mjesta su ; sve cijevi dovoda goriva i svi priključci, kućište filtera goriva, dobavna pumpa, sklop pumpe u rezervoaru, dize, visokotlačna pumpa. Možda ipak niste posjetili pravi servis z aovu vrstu problema . Osobno nikada nikoga na odbijem u smislu da se neću baviti nakim kvarom bez obzira na njegovu vrstu i složenost . Pozdrav za Vas.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI PD - ZAŠTO TEŽE PALI ?

Datum objave: 09.10.2013 20:10:53
Slika
PITANJE:

Poštovani Golf 1,9 tdi 2007 god prešao 60 000 km u zadnje vrijeme ima problem s paljenjem tj ne upali od prve nego s kašnjenjem od 2-3 sekunde uz rondanje.e sad u razgovoru s neikm majstorima rećeno je da bi mogao biti alnaser .Alnaser servisiran a problem ostao.Zatim je rećeno da bi mogao biti akumulator pregledan je i rećeno da je u redu.Neznam koji po redu majstor sumlja na plivajuće kvaćilo.Kako sam se na netu pokušala informirati što bi moglo biti i vidjela da jedino vi dajete kvalitetne savjete molim vas da mi kažete što bi to moglo biti i imali ikakvog smisla ovo s kvačilom. Pozdrav i unaprijed zahvaljujem na odgovoru Vesna

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti mogu biti sve što ste i Vi naveli ali i drugi brojni razlozi ( pojedini senzori motora, nečist rezervoar, filteri, zrak u sustavu goriva, dobavna pumpa, EGR ventil, zaklopka na usinoj grani, dize, električna instalalcija motora i t.d . Naravno zbog svega navedenog nećete mijenjati pojedine dijelove nego ćete obaviti stručni pregled i dijagnostiku motora . Nakon toga se može sigurno znati zbog čega motor teže pali i što tome uzrok . Ako treba javite se opet .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. - VELIKA POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 08.10.2013 14:18:26
Slika
PITANJE:

Poštovani, naime nedavno sam kupio Clio 1.2 8v 2002. god koji malo previše troši. Riječ je o skoro 10 l/100km. Vožnja je kombinirana, čak i više ima otvorene. Što je razlog tolike potrošnje i što preporučate prvo učiniti, odnosno što prvo provjeriti.

ODGOVOR:

Povećana potrošnja goriva može nastati zbog brojnih neispravnosti . Najčešće su to neispravni ; pojedini senzori motora, lambda sonda, mjerač mase zraka, zaklopka snge, električna instalacija motora, regulator tlaka goriva, injektori, filteri, mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na ventilima, začepljenje na usisnim kanalima ) , kompjutor motora. Kada se stručno i detaljno sve ispita sigurno će se znati zbog čega motor ima povećanu potrošnju goriva.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO CLASSIC 1,9 SDI - SERVO VOLAN ?

Datum objave: 07.10.2013 14:45:07
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam polo classic 1,9 sdi 1998. godište i imam problem sa servom jer se čuje dok okrećem volan. zanima me u čemu može biti problem jer ja nisam ekspert za to i otprilike koliko bi koštao popravak serva da se otkloni taj kvar? ali uz naznaku da servo radi ok samo sto zuji kad okrećem volan!

ODGOVOR:

Točan uzrok se i cijena se može znati nakon pregleda Vašega vozila . Moguće neispravnosti su ; niski nivo ulja u volanu, nečisto ulje u volanu, tlačna cijev volana, nečistoća u servo pumpi volana, hidraulički sustav u kućištu volana, pogonski remen servo pumpe volana .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 55 1,1 i. - MOTOR LOŠE RADI ?

Datum objave: 06.10.2013 13:59:07
Slika
PITANJE:

Dobro večer, Imam fiat punto 55s, 98.god. Na autu su promjenjeni kablovi i sviječice, akumulator i zupčasti remen, također i zaštitna plastika zupčastoga remena. To je sadašnje stanje auta, a moram se vratiti godinu dana unatrag kako bi bolje objasnio problem. Zupčasti remen je promjenjen prije godinu dana i bio je preskočio pa je sve popravljeno. Vjerovatno je zupčasti remen preskočio jer se potrgala zaštitna plastika zupčastoga remena pa je bila u kontaktu sa remenom. Nakon popravka je auto normalno vozio. Prije mjesec dana plastika zupčastoga remena je ponovo popucala kod šarafa koji je drže i opet je pala na zupčasti remen. Auto je počeo zapinjati u vožnji pa sam stao na parking. Otišao sam kupiti novu plastiku zupčastoga remena i sam sam ju zamjenio. Sve sam napravio vrlo pažljivo i dobro zategnuo sve šarafe. Upalio sam auto i primjetio da auto trokira. Sutradan sam otišao u ovlašteni servis i tamo su promjenili kablove sviječica jer su neki bili dosta oksidirali na spoju sa sviječicom. Dan, dva auto je lijepo vozio, a onda je ponovo počeo cukati i zapinjati, kao da vozim traktor, auto vozi jako teško, sve zapinje. Kao da je opet pala plastika na zupčasti remen. Stajem, a plastika je na svome mjestu. Malo je na silu pomičem i auto pri vožnji manje zapinje. Auto onda vozi notmalno dan, dva pa onda opet zapinje i cuka u vožnji. Tako ga sada vozim i nikada ne znam kada će ponovo doći do problema. Primjetio sam da se to dešava nakon dulje vožnje,zagrijavanja auta, kada ponovo nakon nekog vremena upalim auto i krenem u novu vožnju. Možda se plastika pomakne kada je auto jako ugrijan? Tada u vožnji nakon nekog vremena problem nestaje kao da se plastika izglodala i više nije u kontaktu sa zupčastim. Kuplung na autu je isto promjenjen i mjenjač dobro radi. Molim za pomoć i mišljenje, hvala.

ODGOVOR:

Uzrok lošeg rada motora u pojedinim momentima SIGURNO nije zaštitni poklopac zupčastog remena . Uzrok može biti u slijedećim neispravnostima : bobina, mjerač mase zraka, lambda sonda, pjedini senzori motora, elektronski modul zaklopke snage, filter goriva, regulator tlaka goriva, injektori, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora. Kvar se sigurno i točno može defektirati na samom vozilu i nakon toga otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 D - TEŠKO PALI KADA JE VELIKI MINUS ?

Datum objave: 04.10.2013 18:23:51
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav gos.Meicu.posjedujem mercedes 190D.motor2.0.1988.g.p.imam par pitanja za vas.Kad dodju hladni dani tesko pali(velik minus-nikako).provjerio grijace,OK.,akumulator uzet nov.to se pocelo desavati otkad sam remontovao alnaser(elektropokretac),a pali normalno kad je toplo.kad ga upalim jedno vreme se cuje dizna,kad se zagrije prestane.i na kraju da li je OK voziti na lozivo ulje.UNAPRIJED HVALA.

ODGOVOR:

Prvi i osnovni uvjet da motor dobro pali je stanje akumulatora i stanje elektropokretača. Kada su oni u dorom stanju radilica motora se mora okretati s više od 150 o/min . Drugi važni faktori su ; ispravni grijači, ispravne dize, ispravna visokotlačna pumpa , dobra kompresija motora , ne smije biti zraka u sustavu goriva .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - KAKO DA NAMJESTIM FAZU MOTORA ?

Datum objave: 04.10.2013 15:50:34
Slika
PITANJE:

Pozdrav dali bi mi mogli reci kako nastelovat fazu paljenja na renolu laguni 2.2 16 ventila zanimaju me tvornicke oznake ne mogu nikako namjestit fazu moje oznake su se izbrisale

ODGOVOR:

Vi postavljate vrlo stručno pitanje u vezi faze motora a ne navodite vrlo bitne činjenice . Niste naveli : godinu proizvodnje , vrstu motora ( benzinski, dizel ) , snagu motora, oznaku motora ) . Pretpostavljam da se radi o dizel motoru 2,2 DCI kodne oznake: G9T 600 . Za taj motor ne postoje nikave oznake faze nego se u tu svrhu koriste alati za blokdu bregastih osovina i radilice . Kada se obavi blokada motora sa spomenutim alatima onda je to točan položaj faze i tada se može raditi na razvodnom mehanizmu . Broj spomenutih alata je : No. 1536 , No. 1537, No. 1534 .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 2,0 i. - POVEĆANI PLINOVI : CO, HC, O2 ?

Datum objave: 04.10.2013 13:16:05
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Imam Peugeot 405 2,0 Mi16, 1994g, raritetni primjerak u izvrsnom stanju koji planiram dalje imati kao drugo vozilo. Imam dva pitanja na koja niti jedan mehaničar još nije uspio odgovoriti. Iako je auto uredno prošao eko test/tehnički, postoje stavke koje želim popraviti: Prilikom mjerenja eko testa u praznom hodu, CO je ok. Povišeni su HC i O2 (O2 vjerojatno radi rupe na ispušnoj grani koju smo danas otkrili). Zašto je HC povišen (izmjereno 226ppm, a idealno je do 100ppm) ? - Napominjem da su promijenjeni: ulje, svi filteri, antifriz, termostat, svjećice, sve 4 bobine, senzori temperature motora i ulja (ukupno 4 komada)... Prilikom mjerenja na povišenom broju okretaja, CO je na samoj granici prolaznosti (izmjereno 0,29, dopušteno 0,30) i O2 je povišen (dozvoljeno 0,500, izmjereno 0,6209 - vjerojatno isto zbog rupe na ispušnoj grani). Ostale vrijednosti, uključujući HC - su u granicama i ok... Koji su mogući uzroci? Jedino mi još preostaje promijeniti MAP senzor, senzor temperature zraka na usisu i senzor položaja gasa...Ima li to smisla? Drugo pitanje tiče se radne temperature motora. Naime, ona se nakon izmjene termostata i senzora kreće od 90-98 stupnjeva. Ventilatori se pale, temperatura padne na 91,92 i tako ispočetka. Ne pregrijava se iznad 98,99 stupnjeva max. Da li je to ok? S obzirom da sam primijetio bijeli dim ponekad, sumnjam da je brtva glave načeta (još ne gubi antifriz, ulje je ok,nema taloga...), ali .....

ODGOVOR:

Na eko-test i količinu pojedinih plinova utječu mnogi faktori . Opčeniti su to : mehaničko stanje motora, stanje ispušnog sustava i katalizatora, stanje pojedinih dijelova sustava elektronskog ubrizgavanja, stanje sustava paljenja ( kvaliteta iskre na svjećicama ) , stanje upravljačkog sustava motora. Kada je motor novi , tada su i svi dijelovi novi , tlakovi kompresije su maksimalni, sve druge komponente rade u maksimalnom nivou kvalitete . O2 može biti povišen zbog falš zraka koji ulazi u motor, zbog siromešne smjese, zbog katalizatora, zbog auspuha . HC može biti povišen zbog : predugačkog vremena ubrizgavanja goriva, injektora, kompresije, propuštanja na ventilima, EVAP ventila, regulatora tlaka goriva, ECU centrale. Ako hoćete ići u perfekciju onda rastavite motor i obavite kompletno uređenje motora . Na taj način se mogu postići parametri koji su najbliži tvorničkim . Detaljnije informacije možete dobiti na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO 1,6 HDI - KADA SE MIJENJA FAP FILTER ?

Datum objave: 03.10.2013 15:52:06
Slika
PITANJE:

IMAM CITROEN-BERLINGO 1.6 HDI 66KW 2007/2008GOD. AUTO U DOBROM STANJU PREŠAO 81.000 KM REDOVNO SERVISIRAN,ZANIMA ME NAKON KOLIKO T. KILOMETARA SE RADI VELIKI SERVIS(ZUPČASTI,ŠPANER,V.PUMPA...). -FILTER ČECTICA ČAĐE-FAP ZANIMA ME KAKO SE SERVISIRA DA DUŽE TRAJE I DALI GA JE POTREBA MJENJATI KAO OSTALE FILTERE I NAKON KOLIKO VREMENA ILI TKM. VELIKI POZDRAV GOS.MEIĆ.

ODGOVOR:

Zupčasti remen se mijenja svakih 240.000 km ili svakih 10 godina . Fap filter obično traje oko 100.000 km i duže . Kada se upali kontrolna lampica potrebno je obaviti servis FAP filtera. Tada se stavlja tekućina za FAP a on se po potrebi očisti ili zamjeni. Nakon obavljenih radova radi se pokretanje ( programiranje ) sustava FAP filtera .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TRAFIC 2,5 DCI - TEMPERATURA DISKOVA ?

Datum objave: 03.10.2013 15:32:48
Slika
PITANJE:

Poštovani! Koja bi bila normalna temperatura prednjih diskova tj.felge kod renault trafic? Kod mene se zagriju preko 100 stupnjeva u normalnoj gradskoj vožnji. Mehaničar me uvjerava da je to normalno.

ODGOVOR:

Temperatura diskova u normalnoj vožnji po ravnom je oko 30°C . U gradskoj vožnji prilikom čestog kočenja to može biti oko 60°C . Na velikim nizbrdicama prilikom intenzivnog kočenja to može biti 300°C . Najbitnije je da na kočnom sustavu ne dolazi do blokade , odnosno da se disk pločice vračaju u prvobitni položaj . Ako to nije tako onda se događa da kočnica stalno koči . Tada temperatura diskova može biti i 600°C .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,5 TDI - TEŠKO PALI KADA JE HLADAN ?

Datum objave: 03.10.2013 14:55:30
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meić, posjedujem Audi a4 b5 2.5 tdi tiptronik. Problem je sljedeći, od prije mjesec dana počelo mi se povremeno događati da auto ujutro neće paliti, negdje vuče zrak. Vozilo ima 240000 km, stvarnih, s obzirom da sam prvi vlasnik. Prije pola godine mjenjao sam komplet bregastih, uredio glave i sve pripadajuće, hidropodizače, ventile, klackalice, dihtunge. Također na vozilu je prije 4 godine (na 180000km) nova turbina (orginal). Nadalje, nakon prvih nekoliko bezuspješnih pokušaja paljenja vozila, od strane raznih kvazi majstora, promjenio sam prvotno pumpu u rezervoaru (prelivnu) misleći kako je ona pokvarena, potom sam promjenio sva prelivna crijeva, novi filter goriva i povratni ventil, nova crijeva od filtera goriva do bosch pumpe sa novim podloškama, sve kupljeno u Zubaku, testirao dva puta bosch pumpu u bosch servisu Kereš, nije ustanovljena nikakva greška. Posljednjih 10 dana svaki drugi dan ne mogu upaliti auto. Kupio sam ručnu pumpicu koju sam instalirao prije filtera goriva, tako da vozilo mogu upaliti nakon što manualno upumpam gorivo. Gorivo nigdje ne curi, na dijagnostici ne pokazuje nikakve greške, a kad upali auto normalno radi i ide, bez vidljivih zvučnih i vizualnih pokazatelja koji bi ukazivali na eventualan kvar. Molim Vas za neki pametni savjet, s obzirom sam potrošio popriličnu količinu novaca,vremena i živaca, bez da sam riješio problem. Unaprijed zahvalan

ODGOVOR:

Kao uzrok bih najprije spomenuo zrak u sustvau goriva ( pali kada ručnom pumpicom navučete gorivo ) . Na drugo mjesto bih stavio i ostale moguće neispravnosti a to su ; akumulator , elektropokretač, sustav grijača, mehaničko stanje motora ( kompresija ) , relej dobavne pumpe, senzor radilice, električna instalacija motora, visokotlačna pumpa, ECU centrala motora . Dobro provjerite najprije ima li zraka u sustavu griva.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,6 i. - ZAŠTO MOTOR NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 02.10.2013 13:04:36
Slika
PITANJE:

dobar dan trebam vasu pomoc imam golfa 3 1,6 benzin ima plin nakon nekog vremena poceo je da puca u voznji i to su u servisu otklonili medutim poceo se gasiti povremeno u voznji pod punim gasom se zna ugasit i nece da upali posle od toga svega sve je u servisu izmjenjano od bos brave bonbine razvodnika ostalih stvari na motoru instalacija ppregledana sve ispravno sad uopce nece da upali mi na benzini ni na plinu molim pomoc sta bi moglo bit

ODGOVOR:

Kvar na Vašem vozilu je najlakše otkriti kada motor ne može upaliti . Tada postoje samo tri razloga zbog kojim motor ne pali a to su ; mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , sustav elektronskog ubrizgavanja goriva ( tlak goriva, inektori, regulator tlaka goriva, pojedini senzori motora, senzor radilice ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( bobina, električna instalacija, kablovi, ECU centrala ) .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,6 i. SPORTING - RAZNI PROBLEMI ?

Datum objave: 02.10.2013 10:08:11
Slika
PITANJE:

Imam Fiat Punto 1.6 sporting, 90 konja. Ne radi mu grijanje, koji bi bio uzrok tom problemu, i zbog čega mi brisači ne radi niti na prvoj brzini da idu povremenu, niti da idu polako, nego samo na največoj brzini i zašto se ne vračaju u prvobitan položaj? I kad upalim auto lampica od dizni ne svijetli, ali se nakon nekog vremena upali, malo sturiram motor i nakon 10-15 sek se ugasi? Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti zbog kojih ne radi grijanje su : termostat, nedovoljno rashladne tekućine, ventil grijača, radijator grijača, cijevi grijača. Brisači ne rade zbog neispravnosti elektronskog modula . Lampica motora se upali zbog neispravnosti neok od brojnih dijelova sustava ubrizgavanja , zbog loše iskre na svjećicama, zbog neke neispravnosti na mehaničkom sustavu motora . Kvar / kvarovi se mogu otkriti nakon što se obavi kompletna dijagnostika motora. Tada se može znati i cijena popravka .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,0 i. - UPALILA SE KONTROLNA LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 30.09.2013 12:36:59
Slika
PITANJE:

postovani gosp.meić. Imam Audia A4 2.0 Benzin 2003. Za vrijeme voznje mi se upalila lampica za elektroniku. Nakon voznje kod majstor i spajanja na kompujter polazalo je 6 gresaka ( lambda sonda 1 blok motora,lambda sonda 2 blok motora, grana usisavanja zraka , protok zraka, ventil za gorivo, senzori na bloku motora...) majstor mi je iskljuciva lambda i ponisti na komp da vidi jel kvar do toga. I lampica se iskljuci i nakon ponovog paljenja auta se upali. Auto normalno vuce , normalno pali, radi... ali mu je potrosnja veca. Pomozite majstore

ODGOVOR:

Na samom početku moram reči da niste dobili kvalitetnu uslugu u spomenutom servisu . Trebali ste dobiti točnu informaciju : što je neispravno , prijedlog rješenja, cijenu popravka . Ovako i dalje ne znate  ni što je neispravno ni koliki je trošak popravka . Očitane greške se trabaju ponovo ispitati na drugi način a to je pojedinačno ispitivanje prema tvorničkim tehničkim podacima . Na taj način će se točno znati koje su neispravnosti i kako ih riješiti . Ovom prilikom ne bi bilo koristi ako bih opčenito navodio brojne moguće neispravnosti jer Vi zapravo trebate točan podatak zbog čega se pali kontrolna lampica motora .

na vrh Povratak na vrh

PONTIAC 3,8 i. - TEŠKO PALI , LOŠE RADI ?

Datum objave: 30.09.2013 11:43:43
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav Redovito sam na Vasoj stanici, i uporno citam pitanja i odgovore i vidim da je vecina ljudi doista zodovoljna s vasim odgovorima. Tako da sam odlucio i ja da se javim Imam 1997 Pontiac Bonneville SSE 3.8 V6 i u zadnjih tjedan dana imam problem s prvim paljenjem ujutro. Dugo mu treba da ga upalim, ai kad ga upalim onda radio kao na 4 ili 5 cidlindra i na pocetku nece da primi gas i onda radi na nekih 4oo ili 500 okretaja. onda se zna ugasiti. kad opet pokusam upaliti upali iz prve i na pocetku pocne sa cirka 500 okretaja i onda digne okretaje preko 1500 do 2000 zatim ih pusti na 1000 i normalno radi i prima gas. sve mi zvuci kao da je nesto vezano sa strujom...neznam tocno u cemu je problem a volio bih to da rijesim. unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Točan uzrok što je neispravno može se znati nakon pregleda i dijagnostike koju treba napraviti na Vašemu vozilu . U ovom slučaju potrebno je obaviti ispitivanje tri osnovna sustava motora a to su : mehanički sustav , susttav dobave goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama. Moguće neispravnosti su : filteri, nečist rezervoar, tlak goriva, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, probijanje visokog napona, bobina, senzor položaja zaklopke snage, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, mjerač mase zraka, senzor radilice, senzor temperature motora, propuštanje na usisnom kolektoru, aktuator minimuma, električna instalacija motora. Kao što vidite odgovor ne može biti kratak i jednostavan bez neposrednog uvida na vozilu .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 i. - NA LERU NEMIRNO RADI ?

Datum objave: 29.09.2013 20:03:00
Slika
PITANJE:

Dobar dan. Imam jedno u vezi automobila opel astra 1.4 66 kw,benzinac,2009 godina Auto u voznji do 3000 okretaja ponaša se normalno dok na leru nemirno radi te nakon 3000 okretaja pocne trzat i javljat gresku,nakon spajanja na tester i resetiranja greske izbacilo mi je gresku prekida strujnog kruga na 1 i 3 cilindru. Promjenih svjecice i moj mehanicar mi kaze da je vjerovatno do bobina pa odem i to promjenit kad na kraju nije ni do toga. Moze te li slucajno reci jeste li imali oovakvo iskustvo i jel mozda znate u čemu je kvar. PS. Nakon izmjene nisam ga spajao na tester Nagadjam da nije do katalizatora ili lamda sonde jer auto ima 88.000 km i služi za vožnju taxija. Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Šteta što Vaš mehaničar nije do kraja odradio dijagnostiku motora jer bi tada točno znali što je neispravno . Kada je u pitanju dijagnostika onda nije dovoljno da se samo koristi dijagnostički kompjutor već treba koristiti i druge uređaje s kojima se prvobitna dijagnoza potvrđuje ili demantira. U ovom slučaju je trebalo obaviti još pojedinačno ispitivanje : ulaznog napona na bobinu, ispitati pojedine senzore motora, ispitati električnu instalaciju motora, ispitati tlak goriva,  ispitati količinu goriva na injektorima, ispitati ECU centralu motora .

na vrh Povratak na vrh

ZASTAVA YUGO 55 - POTROŠNJA 2,5 LITARA ZA 2 MINUTE ?

Datum objave: 29.09.2013 10:19:15
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam zastavu jugo skala 55 kojoj je ubacen fiatov motor iz neke starije zastave. Taj motor je sredjen kao nov je, kad smo ga probali pali odlicno lepo radi ali od kad je on ubacen pojavila se ogromna potrosnja goriva. Tacnije: sipao sam 2,5 litra i auto je radilo 3,4 minuta u mestu nije vozen jos i odjednom se ugasio kao da nema nista u rezervoaru. kako je moguce da je potrosio 2,5 litra za 3 min?? Molio bih vas za savet ne znam sta da radim?

ODGOVOR:

Vaš problem je vrlo jednostavan . Napunite pun rezervoar goriva, napravite probnu vožnju od približno 100 km . Ponovo dopunite gorivo i tada izračunajte potrošnju goriva tako da pomnožite potrošenu količinu goriva sa 100 i to podjelite s prevaljenim kilometrima ( 100 x litre / br. km ) . Nakon toga se po potrebi opet javite .

na vrh Povratak na vrh