Danas je: 28.03.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA 1,4 i. - NA LERU NEMIRNO RADI ?

Datum objave: 29.09.2013 20:03:00
Slika
PITANJE:

Dobar dan. Imam jedno u vezi automobila opel astra 1.4 66 kw,benzinac,2009 godina Auto u voznji do 3000 okretaja ponaša se normalno dok na leru nemirno radi te nakon 3000 okretaja pocne trzat i javljat gresku,nakon spajanja na tester i resetiranja greske izbacilo mi je gresku prekida strujnog kruga na 1 i 3 cilindru. Promjenih svjecice i moj mehanicar mi kaze da je vjerovatno do bobina pa odem i to promjenit kad na kraju nije ni do toga. Moze te li slucajno reci jeste li imali oovakvo iskustvo i jel mozda znate u čemu je kvar. PS. Nakon izmjene nisam ga spajao na tester Nagadjam da nije do katalizatora ili lamda sonde jer auto ima 88.000 km i služi za vožnju taxija. Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Šteta što Vaš mehaničar nije do kraja odradio dijagnostiku motora jer bi tada točno znali što je neispravno . Kada je u pitanju dijagnostika onda nije dovoljno da se samo koristi dijagnostički kompjutor već treba koristiti i druge uređaje s kojima se prvobitna dijagnoza potvrđuje ili demantira. U ovom slučaju je trebalo obaviti još pojedinačno ispitivanje : ulaznog napona na bobinu, ispitati pojedine senzore motora, ispitati električnu instalaciju motora, ispitati tlak goriva,  ispitati količinu goriva na injektorima, ispitati ECU centralu motora .

na vrh Povratak na vrh

ZASTAVA YUGO 55 - POTROŠNJA 2,5 LITARA ZA 2 MINUTE ?

Datum objave: 29.09.2013 10:19:15
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam zastavu jugo skala 55 kojoj je ubacen fiatov motor iz neke starije zastave. Taj motor je sredjen kao nov je, kad smo ga probali pali odlicno lepo radi ali od kad je on ubacen pojavila se ogromna potrosnja goriva. Tacnije: sipao sam 2,5 litra i auto je radilo 3,4 minuta u mestu nije vozen jos i odjednom se ugasio kao da nema nista u rezervoaru. kako je moguce da je potrosio 2,5 litra za 3 min?? Molio bih vas za savet ne znam sta da radim?

ODGOVOR:

Vaš problem je vrlo jednostavan . Napunite pun rezervoar goriva, napravite probnu vožnju od približno 100 km . Ponovo dopunite gorivo i tada izračunajte potrošnju goriva tako da pomnožite potrošenu količinu goriva sa 100 i to podjelite s prevaljenim kilometrima ( 100 x litre / br. km ) . Nakon toga se po potrebi opet javite .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,9 TDI PD - ČETVRTI DAN TEŠKO UPALI ?

Datum objave: 29.09.2013 09:51:26
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Golf V, 1,9 TDI, 77 kw, automatic, 165 000 km. Događa mi se da tri dana pali normalno i četvrti uopće neće upaliti. Kad dam kontakt zavrti normalno ali neće primiti. I tako jedno 20 min i onda upali i zdimi crni dim. Nakon toga cijeli dan pali normalno. Akumulator je novi. Unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Točan uzrok mogu navesti nakon dijagnostike motora. Moguće neispravnosti su : akumulator , elektropokretač, veliki pad napona prilikom startanja, prisutnost zraka u sustavu goriva, filteri, kontrolni modul grijača, senzor temperature motora, dize, EGR ventil, niski tlakovi kompresije, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0i. 16V - PLAVI DIM IZ AUSPUHA ?

Datum objave: 29.09.2013 09:41:37
Slika
PITANJE:

Pozdrav svima! Kupio sam Opel Astru 2.0 16v 100kw. Sada ima 155000km. Zanima me zasto iz izpusne cjevi izlazi dim plave boje i nekad cak napravi velik plavi oblak. Sredinski lonac na izpusnoj cijevi je pokvaren jer se cuje da se je iznutra razletio...zanima me dal zbog toga avto plavo dimi? pozz

ODGOVOR:

Plavi dim koji uz to ima i miris po izgorenom motornom ulju nastaje kada u cilindre ulazi motorno ulje . Uzrok mogu biti istrošene vodilice ventila ili istrošeni klipni prstenovi . U većini slučajeva uzrok su vodilice . To se može riješiti tako da se demontira glava motora i obavi kompletno uređenje glave motora.

na vrh Povratak na vrh

FIAT CROMA 1,9 JTD - HIDROAGREGAT ABS-a ?

Datum objave: 28.09.2013 10:51:51
Slika
PITANJE:

Fiat Croma l.2008 1,9td multijet 150 cm Poslije kad sam vozio agresivnije uz brdo i niz brdo mi se kad sam kočio iza hidroagregata pojavilo olje,bilo je sasvim čisto kao novo. Ostvari se čudan miris ulja,kao da gori.Miris mi je ličio na ulje koje drži menjači.Ali pojavilo se to iza hidroagregata.Jeli ima možda veze sa kočnicama,ali neznam odakle tamo ulje,gdje ga nebi trebalo.Auto mi je automatik sa puno opreme. Puno vam hvala za odgovor. Lepe pozdrave Miloš

ODGOVOR:

U hidroagregatu ABS-a se nalazi ulje za kočnice . Moguće je da ulje propušta na nekom priključku ili na visokotlačnoj cijevi kočnice. Kvar je najlakše defektirati tako da se dobro opere ( očisti ) ulje koje vidite na hidroagregatu . Tada se može stiskanjem pedale kočnice ( na mjestu ili u vožnji ) točno vidjeti mjesto propuštanja ulja . Kada se otkrije mjesto propuštanja nije teško otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO - FAZA MOTORA ?

Datum objave: 27.09.2013 15:48:27
Slika
PITANJE:

postovanje prije svega imam fijata tipa 1989god neki dan mi je podrobijo spaner od zubcastog remena pa sam to sve pokupovao novo i ugradijo ali nemogu da ga upalim pokusavao sam da ga nazubim medjutim sve istackam poi strelicama ali nista stavim radilicui u pravilan polozaj po oznakama i bregaste po crticama ali nece da upali dali znate vi kako treba pravilno uzubit hvala unaprijed

ODGOVOR:

Kada postavljete ovakvo pitanje onda trebate znati da je potrebno točno navesti sve tehničke podateke o vozilu i motoru . Razlog za to je što su se  u vozilo Fiat Tipo ugrađivali četiri vrste benzinskih motora i dvije vrste dizel motora ( 1,1  , 1,4 , 1,6 , 1,8 16V, 1,7 dizel, 1,9 dizel turbo ) . Svaki od navedenih motora ima različiti razvodni mehanizam i različite oznake faze motora . Koji od navedenih motora je u Vašemu vozilu ?

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - KUPIO SAM BRZI AUTO KOJI NIJE BRZ ???

Datum objave: 27.09.2013 12:30:56
Slika
PITANJE:

Postovani! Imam bmw 320d 150 hp 2003 god tiptronic. Skoro sam ga kupio i jednom sam ga potjerao da vidim njegov maximum brzine. Problem je sto auto ne ide brze od 175 km/h, a kako sam citao maximalna brzina je 216 - 221 km/h. Takodjer nekad osjetno slabije vuce... Cudno mi je posebno za tu snagu od 150 hp a ponasa se kao fićo :). Ispocetka sam mislio da je do kvaliteta nafte... Drugi problem se pojavio kad sam zamjenio prednja sjedista, tad mi se pocela da pali lampica airbag-a, ponekad kad tek upalim auto ne gori, onda nakon kretanja odma pocinje da svjetli. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi zbog kojih motor nema potrebu snagu i ubrzanje . Točan uzrok se može znati kada se obavi stručno ispitivanje i dijagnostika motora. Moguće neispravnosti su : senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor bregaste osovine, niski tlak turbine, začepljenje na usinoj strani motora, začepljenje auspuha, regulacioni ventil turbine, sustva za regulaciju turbine, EGR ventil, mjerač mase zraka , senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, dize, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora . Prednja sjedišta moraju biti točno odgovarajuća i ona moraju biti povezana sa sustavom zračnog jastuka .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,4 i. - NITKO NE ZNA NAĆI KVAR ???

Datum objave: 26.09.2013 15:16:02
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Renault Clio 1.4, 2001.g., auto je već 3 mj. stalno po servisima, mjenjana je centralina, ključevi, zupčasti remen, dizne, filteri ulja, zraka i slično... auto kada se spoji na komp. ne izbacuje nikakvu grešku ali ima problem s paljenjem. Naime auto bez obzira na vremenske uvjete ponekad neće upaliti. Kada upali broj okretaja se stalno diže na 3000, 3500 i slično, malo baca crni dim, a malo bijeli i iz auspuha curi voda. Kod filtera zraka non stop baca ulje. U servisu su rekli da je s autom sve u redu i da ne mogu naći kvar. Bio je u ovlaštenom servisu u Renaultu i nakon toga kod neovlaštenog mehaničara. Ulje i gorivo nigdje ne curi, tekućine imam stalno, motor se ne grije. Naime, primjetio sam kad razina ulja u motoru padne blizu donje granice auto počne raditi normalno, čim ga dospem opet isti problemi. Molim vas da mi kažete koji je mogući problem budući da nitko ne može otkriti kvar.

ODGOVOR:

Moj zaključak je da niste imali sreče sa servisima , odnosno niste odabrali pravi servis . Sve što ste naveli može se riješiti , odnosno mogu riješiti u svom servisu . Ovom prilikom ću Vam navesti tri osnovna uzroka koji mogu biti a to su : mehanički sustav motora, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama . Kada se obavi stručno i detaljno ispitivanje svih dijelova navedenih sustava točno se može znati što je neispravno i tada se mogu otkloniti otkriveni kvarovi .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 T QUATTRO - ODUŠAK REZERVOARA ?

Datum objave: 23.09.2013 14:29:44
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meic Vaš sajt zavreduje veliku pažnju, respekt i poštovanje zbog svega što radite. Molim vas ako mi možete dat savjet, naime imam Audi A4 quatro 1.8T 1996 godina, problem je kod sipanja goriva, nakon par ulivenih litara, pistolj pumpe izbaciva, kao da je rezervoar pun, sta se tu treba uradit da bi se rijesio problem. Unaprijed hvala Pozdrav vam iz BiH

ODGOVOR:

Potrebno je obaviti doradu na sustavu za odušak rezervoara . Nekada se to može napraviti bez skidanja rezervoara a nekada treba skinuti rezervoar i zamijeniti cijev za odušak ili obaviti potrebnu doradu . Bitno je da se napravi da benzinske pare izlaze kroz odušak a ne kroz uljevnu cijev rezervoara.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,6 i. - TEŠKO PALI I HLADAN I TOPLI ?

Datum objave: 23.09.2013 08:03:35
Slika
PITANJE:

Poštovanje,zamolio bih vas za pomoć.Posjedujem golf 3 iz 1993 godine sa 1.6 benzinskim motorom.U zadnje vrijeme auto mi teško palo i hladan i vruć,a kad upali radi ns 2000-2500 okretaja pa se spusti na 900 pa opet skoči na 2000.Auto normalno vuče i ide.Molim vas da mi kažete što bih to moglo biti.Unaprijed se zahvaljujem

ODGOVOR:

Opčeniti se može reči da motor teško pali zbog tri osnovna uzroka a to su ; mehaničko stanje motora, sustav dobave goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama . Navedene sustave treba detaljno ispitati ( sve detalje ) i kvar će se sigurno otkriti . Moguće neispravnosti su : tlakovi kompresije , propuštanje na usisnom kolektoru, faza motora, filteri, nečist rezervoar, nečisti injektori, tlak goriva, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snge, pad napona na pojedinim električnim vodovima, senzor radilice, aktuator minimuma, lambda sonda, mjerač mase zraka, loša iskra na svjećicama, bobina, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - ČUDAN ZVUK IZ MJENJAČA ?

Datum objave: 18.09.2013 07:53:04
Slika
PITANJE:

Potštovani Gospodine Meić, vozim huyndai accent 2000g. koji sam otkupio od svog tasta, auto ima 60000KM i u vožnji se odlikuje dobrim karakteristikama i dobro vuče ,ali imam problem kada dođe hladnije vrijeme i vlažnije, kada upalim auto i postavim ručicu mijenjača u ler, i lagano dodajem gas ili bez gasa čuje se lagano krčanje, pritiskom na kvačilo taj zvuk nestaje. Čak i na semaforu kada ga ubacim u ler gas i dodam gas taj se zvuk pojavljuje ali u slabijem obujmu. Mijenjao sam potisni ležaj, jer sam mislio da on proizvodi taj zvuk, ulje u mijenjaču također. Mehaničar koji mi je to mijenjao kaže da je getriba u dobrom stanju kao i lamela, podmazao je piksle u getribi i nema dodatnih špina. Da li možete pomoći savjetom što bi moglo biti uzrok krčanju koje nastaje kod rada u ler gasu. Sradačan Pozdrav.

ODGOVOR:

Zvuk koji ste opisali nastaje u mjenjaču zbog malih istrošenja na pojedinim ležajevima, rukavcima, zupčanicima mjenjača . Funkcionalno to ne smeta ničemu . U ovom slučaju nije potrebno ništa poduzimati dok se mjenjač uredno šalta i dok nema nikavih zvukova kada je mjenjač u nekoj od brzina . Ako Vas to ipak smeta onda treba investirati u popravak mjenjača . Ako želite dodatno objašnjenje nazovite me na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 2,0 HDI - MOTOR PREKIDA NA 1.500 - 1.700 o/min ?

Datum objave: 17.09.2013 15:00:48
Slika
PITANJE:

Postovani gosp.Meic Vozim Peugeot 407 2.0 HDI, 2004 godiste sa predjenih 160000 km. Povremeno se dogodi da auto pocne trzati kao na primjer kada krecem s mjesta i presaltam u drugu brzinu, lagano dodajem gas i otprilike oko 1500-1700 okretaja auto trzne i tako stalno sve dok drzim taj broj okretaja. Kada dodam malo vise gasa auto ide super. Nema trzanja preko 2200 okretaja. Mislim, nije da ga jednom grubo trzne nego se tocno na tim okretajima osjeti lagano trzkanje. Znate li sto bi tu mogao biti problem? Unaprijed hvala. Pozdrav

ODGOVOR:

Točan uzrok trzanja može se znati nakon pregleda Vašega vozila . Mogući uzroci su ; senzor pedale gasa, senzor radilice, dize, EGR ventil, zrak u sustavu goriva, mjerač mase zraka, električna instalacija motora, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, mehaničko stanje motora, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, ECU centrala . Ispitajte sve što sam naveo u ovom tekstu .

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - NA KOJI NAČIN LEŽAJEVI UTJEČU NA TLAK ULJA U MOTORU ?

Datum objave: 16.09.2013 14:33:35
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine,pre svega pozdrav,mene zanimaju dva pitanja a od vas se nadam da cu ih dobiti prvo je,Na koji nacin lezajevi radilice uzrokuju pad pritiska ulja a drugo kako mogu izgoreli ventili da uzrokuju povecanje kolicine ulja,hvala vam i sve najbolje?

ODGOVOR:

Kada su ležajevi radilice ispravni ( bez istrošenja ) , zračnost između rukavaca radilice i ležajeva radilice je 0,04 mm ( četiri stotinke milimetra ) . kada su ležajevi istrošeni zračnost (istrošenje ) je veće od 0,5 mm . Tada pumpa za ulje ne može stvoriti potreban tlak ulja ( najčešće ne leru ) jer ulje velikom brzinom pobjegne s ležaja baš zbog spomenutog istrošenja . Kada izgori jedna od ventila u pripadajućem cilindru ne može doći do paljenja goriva jer cilindar nema kompresiju . To znači da se gorivo koje uđe u takav cilindar ne može zapaliti nego prolazi kroz klipne prstenove direktno u karter s uljem . Na taj način u karteru imamo ulje plus gorivo koje je ušlo kroz klipne prstenove.

na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA 1,9 SDI - ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 16.09.2013 14:01:24
Slika
PITANJE:

Seat cordoba vario 1,9 SDI 1999.godina Teze pali nekada, a nekada cak nece dati nikakav znak. Obzirom da sam kao tip covjeka slican Vama, zelim svakom pomoci kad to mogu i bavim se mnogim poslovima. Vi ste covjek o kojem nebi trebao nikakav komentar kad se procitaju Vasi savjeti.Pokusao sam rijesiti svoj problem, ali bez uspjeha, i zato molim Vas ako ste voljni da mi objasnite, a smatram Vas kompentetnim za precizan odgovor.Navedeno vozilo cesto puta pali bas kako treba, nekada vergla kao da je slab akumulator(obicno kad je hladan), malo sacekam i poslije odlicno vergla i lako upali, nekada upaljeno nakon 2-3 minuta rada se ugasi, jednom mi se u voznji ugasio i opet sam upalio.Zna se desiti da upalim, vozim odredjeno vrijeme, parkiram i poislije hocu da upalim, vergla brzo, ali nece da upali. Sacekam 3-5 minuta ponovo okrenem kljuc, upali kao sto i treba. Znaci kad nece da upali treba sacekati nekoliko minuta i ponovo upali bas kako treba, a zna se desiti da se u voznji ugasi, pa se i tada mora sacekati nekoliko minuta i opet upali kako treba. Ako moze jos jedno pitanje. Posto su mi one plasticne letve na krovu ostetile boju i postoji mogucnost korozije pa da propadne krov. Pitanje je: Kako se skida postolje od galerije? Htjeo sam mu krov karbonizirati, ali ne znam kako skinuti galeriju i njeno postolje. Velika hvala unaprijed. Nadam se da cete mi odgovoriti na pitanja i da cu rijesiti svoj problem oko vozila.SEAT CORDOBA

ODGOVOR:

U vezi problema s paljenjem mogu navesti više mogućih neispravnosti . Sve ću navesti po logičnom redoslijedu a to mogu biti slijedeći razlozi : akumulator, elektropokretač, pad napona prilikom startanja motora ( ne smije biti ispod 9,5 V ) , prisutnost zraka u gorivu, filteri, nečist rezervoar, loša kompresija motora, EGR ventil, senzor temperature goriva, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja, regulator količine goriva, dize, visokotlačna pumpa, senzor radilice, senzor temperature motora, kontrolni modul visokotlčane pumpe, ECU centrala motora. Ne razumijem što je to galerija ( možete poslati sliku ) .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO 2,0 HDI - KAKO TOČNO OTKRITI KVAR ???

Datum objave: 16.09.2013 12:41:14
Slika
PITANJE:

Pozdrav: imam problema sa citroen Berlingo 2001. ima nekoliko kvarova: 1. nekad se ne upali pumpa u rezervoaru i auto nece da upali.a kad se ukljuci auto normalo upali ali nece da ide preko 3000 obr/min i posle nekog vremena se sam ugasi... imam diagnostiku KTS 540 BOSCH. i prijavljuje sledece greske 1.Mjerac mase zraka (signal prenizak) 2.mjerac mase zraka (signal nije plauzibilan) 3.senzor temperature usisnog zraka(signal previsok) 4.kontrola rail tlaka 5.iskopčanje elementa visokotlacne pumpe (prekid) 6.ventil za regulaciju tlaka (greska u izlaznom stupnju) 7.blokada kretanja samo da napomenem auto ima vec preko 400.000 km.. :) ako vam nesto nije jasno objasnicu vam jos...

ODGOVOR:

Prema svim greškama koje ste naveli moguće neispravnosti su : pojedini dijelovi koje ste spomenuli, električna instalcija motora, kompjutor motora, visokotlačna pumpa. KTS-om možete očitati snimljene greške na memoriji ECU centrale motora , međutim pojedinačnim ispitivanjem pojedinih komponenata očitane greške potvrđujete ili demantirate . To znači da ono što ste očitali KTS-om ne uzimate kao točno defektiranu grešku nego samo kao moguću grešku .

na vrh Povratak na vrh

VW SCIROCCO 2,0 TDI CR - TEŠKO PALI KADA JE TOPLI ?

Datum objave: 14.09.2013 10:37:01
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem vw scirocco 2.0 tdi (103kw)iz 2008. godine. do sada nije imao nikakvih problema, no prije mjesec dana mi se javio problem sa paljenjem kada je motor na radnoj temperaturi. kada je hladan upali bez problema, no kada je topal moram ga zavrtiti barem tri puta (ne mogu ga duže verglati jer sam isključi elektopokretač) da bi upalio. motor je prešao 100000 km i u izvrsnom je stanju, uredno održavan, vuče i ne troši ulje. što bi mogao biti uzrok tog ne paljenja? unaprijed hvala i pozdrav!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; akumulator , elektropokretač, zrak u sustavu goriva, nepovratni ventil za gorivo, dobavna pumpa, relej dobavne pumpe, senzor tlaka goriva, senzor tlaka na Rail-u, regulator tlaka goriva, senzor temperature motora, visokotlačna pumpa, dize, električna instalacija motora, ( pad napona ) , ECU centrala motora, Mehaničko stanje motora . Najprije treba ispitati akumulator i elektropokretač jer prilikom startanja motora može nastati veliki pad napona i zbog toga pojedini senzori ne daju dobre povratne signale ECU centrali motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 i. 16V - DOĐE MI DA GA POLIJEM BENZINOM ?

Datum objave: 12.09.2013 14:11:40
Slika
PITANJE:

Poštovanje!! Imam problem sa opel vectrom 1.6 16v 98 godiste..motor radi odlicno i kako treba ali desava se to da kad je na leru radi mi na 2000 obrtaja nikako da se smanji gas motora kao da ju netko cijelo vrijeme turira i dok ne ugasim auto ono se ne smanjuje...auto je kod mehanicara vec 2 tjedna i nikako da dijagnosticiraju kvar ili nadu..spojen je i na kompjutor no on ne prikazuje nista konkretno sta bi bilo,mjenjala sam i neke ventile sto su mi receni to jest kupila medutim on i dalje radi pod turazom..neznam uopce kome i sta bi uradila,dode mi da ga polijem benzinom i zapalim koliko mi je glavobolje zadao..

ODGOVOR:

Nema potreba da Vaše vozilo polijete benzinom i da ga zapalite . Bolje rješenje je da vozilo odvezete u drugi bolji servis . Kvar se može bez problema dijagnosticirati i nakon toga uz Vašu suglasnost otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. - ZUPČASTI REMEN ?

Datum objave: 12.09.2013 14:02:50
Slika
PITANJE:

s postovanjem,imam reno clio 1999 god benzin,zanima me da li postoji ikakva mogucnost da sam sebi promijenim zupcasti remen,odnosno da li postoje ikakva pravila prilikom postavljanja istog i da li postoje kakve zabiljeske na motoru,mislim polazne tacke ili tako nesto,kako se to radi,napomena da mi je remen puko prilikom skidanja i da nismo uspjeli prije obiljezit,unaprijed hvala

ODGOVOR:

Točno je da postoje točne oznake na remenici radilice i na remenici bregaste osovine ( vide se kada se demontira poklopac zupčastog remena i remenica kanalnog remena ) . Uz to servisi koriste jop specijalni alat za zatezanje natezača i za provjeru napetosti remena . Ja osobno ne sumnjam u Vaše sposobnosti da sami obavite zamjenu zupčastog remena, natezača i pumpe za vodu .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 1,8 i. - IMAM SLIJEDEĆE KVAROVE ???

Datum objave: 12.09.2013 09:18:02
Slika
PITANJE:

Ljudi pozdrav ,ovako imam mazdu 626 98 godiste i imam sljedece kvarove gori mi lampica (zuta) za ABS i lampica za rucnu (!) (mislim da su povezane),ABS ne radi a rucna da e sad zasto gori i rucna da je dignuta (a nije) me zanima i kako se moze otkloniti kvar? Slijedeci kvar je vezan za zracne jastuke auto je kupljen s tim kvarom a lampica za zracne jastkue (crvena) blinka tj dali je tu negdje je kratki spoj? Jesu li zracni jastuci ispravni i dalje ili ne rade? i kako to popraviti ? I treci "kvar" je vezan za lagano cukanje kada auto ubrzava; ne osjeti se jako ali pomalo nervira...inace motor radi savrseno jesu li to svjecice lose ili je to mozda od stajanja jer auto dosta stoji parkiran je jer imam sluzbeno vozilo pa eto...ne vozi se puno.Hvala puno na odgovoru ! (ako moze putem maila)

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu se mogu defektirati svi kvarovi koje ste naveli  kada se obavi potrebno ispitivanje i dijagnostika. Tada se može predložiti rješenje i navesti cijena popravaka . Lampica ABS-a svijetli jer je isti izvan funkcije a najčešće neispravnosti su : senzori na kotačima, električna instalacija i konektori, hidroagregat, kompjutor ABS-a . Lamica za zračne jastuka svijetli također zbo neispravnosti a mogući uzroci su ; električna instalacija, spiralni modul ispod volana, pirotehnički zatezači pojaseva, upravljačka elektronika. Prekidanje u radu motora može nastati radi slijedećih razloga : bobina, kablovi, svjećice, nečist rezervoar, nečisti injektori, MAP senzor, ECT senzor, IAT senzor, TPS senzor, regulator tlaka goriva, električna instalcija motora , EVAP ventil rezervoara, ECU centrala motora, mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA A 1,7 TD - NISAM DOBIO ODGOVOR ??????

Datum objave: 10.09.2013 21:16:28
Slika
PITANJE:

VEĆ SAM VAM VIŠE PUTA PISAO ALI BEZ ODGOVORA. PITAM VAS DA LI PAŠE MOTOR OD VEKTRE A 1,7 TD ISUZU NA VEKTRU B 1,7 TD ISUZU. UNAPRIJED HVALA

ODGOVOR:

Poštovani gospodine , odgovaram na sva postavljena pitanja . Međutim NIKADA ne odgovaram na pitanja u kojima ne postoje riječi koje se koriste u kulturi komuniciranja među ljudima ( poštovanje, molim, hvala i sl . ) . Vi ćete sami znati da li su Vaša pitanja bila postavljena na taj način . Evo sada i odgovora na ovo Vaše pitanje . U svojoj praksi ne koristim nikave eksperimente niti improvizacije , primjenjujem samo originalna tehnička rješenja . To znači da ne ugrađujem pojedine motore koji nisu potpuno isti jer se može dogoditi da pojedini detalji ne odgovaraju . Tako se može dogoditi i u ovom slučaju za koji pitate . Razlike mogu biti na ispušnom sustavu, na hladnjaku, na pojedinim priključcima, na električnoj instalaciji, na sustavu za gorivo . Dok sam odgovarao na ovo Vaše pitanje potrošio sam 10 minuta a uz to i potrebnu energiju ( struja, kompjutor, fiksni troškovi .... ) . Za uzvrat od Vas sam dobio samo UNAPRED HVALA i to je dovoljno .

na vrh Povratak na vrh