Danas je: 30.04.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SKODA OCTAVIA - KONTROLA KLIME

Datum objave: 17.05.2015 22:02:56
Slika
PITANJE:

Na koji način se može na naćin "uradi sam " ispitivanje klima uređaja na skcodi oktavi 1.6(poroznost i da li ima dovoljno sredstva za hlađenej (koje je to sredstvo) hvala i lp

ODGOVOR:

Plin koji se koristi za klima uređaj je freon R134a. Nema ga u slobodnoj prodaji, mogu ga nabaviti samo licencirani servisi. Količinu plina nije moguće provjeriti na način uradi sam, je za tu svrhu postoji specijalni servisni uređaj (cijena mu je oko 20.000 kn).Svi koji se bave servisiranjem polažu ispit i dobivaju državnu licencu za rad.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,3 i. - MOTOR SE GASI NA LERU ?

Datum objave: 21.05.2015 00:01:33
Slika
PITANJE:

Poštovani, prelažem da se na Vašoj web stranici uvede još jedna tražilica prema vrsti kvara, odnosno pretraživanje bilo koje riječi iz rubrike besplatni savjeti. Posjedujem Ford Fiestu 1.3 Flight 1998. godine i imam 2 pitanja: 1. Kada se motor zagrije nakon pređenih odprilike 10 km ( ljeti i manje) i kada se ide na stajanje automobila u leru ( npr. kod čekanja i skretanja na glavnu cestu) istovremeno pritisnem kvačilo i kočnicu i tada dolazi do gašenja motora. Nakon toga motor upalim i daljnje kretanje je normalno. 2. Kako se mijenja svjetiljka (žarulja za kratko i dugo svjetlo ) na prednjoj strani. Dali treba skidati staklo prednjeg fara ili se žarulja mijenja sa unutarnje strane, ispod haube. Naime , kutija desnog prednjeg fara prekrivena je sa unutrašnje strane crijevom za dovod zraka motora. Sa pštovanjem !

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, zaklopka snage, senzor položaja zaklopke snage, motorić minimuma, brtva usisnog kolektora, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, EVAP ventil rezervoara, senzor radilice, prekid iskre na svjećicama, ostali netipični uzroci . Najprije napravite dijagnostiku kvara a tek onda obavite potreban popravak . Žarulja se mijenja sa stražnje strane fara , oslobodite prostor za pristup žarulji .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - POLUGENERALKA, ALI TROŠI ULJE

Datum objave: 17.05.2015 17:41:01
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam 6 mjeseci Audia a4 2.0 20v 96kw benzin 2003 godište. Audi sam kupio sa kvarom na trećem cilindru(slabija kompresija), napravio sam polugeneralku (glava motora,karike,semeringe radilice i dr..)Nakon popravka kompresija je odlična ali auto mi dalje troši ulje, pola litre na tisuću kilometara. Reklamiram majstoru, on kaže: potrebna je razrada 5000km najmanje da karike sjednu!! Ja kažem: ok, vi ste majstor i vozim se dalje nekavih 1000km. Nakon tisuću km upali mi se lampica (žuta), pogledam u priručnik i piše lampica ispušnih plinova, ja opet do njega on kaže: zamašćenje na lamda sondi ispušite auto i to je to, nakon poništenja greške ja nastavljam razradu po uputama...Nakon.9000km auto i dalje troši ulje?? U međuvremenu tijekom kontrole ulja primjećujem rupu na crijevu uljnih para(sasvim slučajno) i ulje po žicama ispod crijeva. Već iživciran uzimam stvar u svoje ruke i crijevo nadoštukam i skrpam, nije majstorski ali sad barem nema rupe, i odmah nakon par sto km primjećujem da se potrošnja ulja prepolovila samo zbog crijeva i ne vjerujem svojim očima(zar je moguće da majstor previdi tako nešto). Nakon nekog vremena opet mi se pali žuta lampica, i ja pomislim: pa ne idem više kod tog majstora, idem dalje, možda drugi bolje znaju? Da napomenem, auto sam kupio radi ugradnje plina i orginalne km od 152.000km. Tako ja odem u drugi servis i dečki čim su ga spojili na dijagnostiku skuže da auto ima prejaku smjesu samo na leru, čim dodaju gas sve je u redu i da se zbog toga pali žuta lampica. I ja opet na reklamaciju kod ovog prvog, međutim on me bljedo gleda kao da mu ništa nije jasno i govori pokušaćemo, pokušaćemo... otkloniti kvar. Ja bih htio ugraditi plin u auto ali ne mogu jer mi očito ne znaju popraviti auto(kako to drugačije objasniti). Molim vas za savjet: što da radim, što bi to moglo biti? auto nema nikakvih nuspojava,trzanja i sl. Da lampica ne svijetli ne bi ni znao za kvar. Možete li vi pogledati auto otkloniti kvar i ugraditi plin? Hvala vam unaprijed na vašem odgovoru!

ODGOVOR:

Servis kji je radio mehanički popravak motora,previdio je istrošenost cilindara i ugradio nove klipne prstenove u istrošene cilindre.Zbog toga postoji potrošnja ulja.Nakon prijeđenih kilometara, potrošnja ulja je i dalje prisutna.

Potrošnje uja ne bi bilo da je napravljena strojna obrada cilindara i da su ugrađeni novi odgovarajući klipovi. Bogata smjesa o kojoj pričate nije povezana sa potrošnjom ulja, nego sa pojedinim senzorima motora i lambda sondama.Nitko realan Vam ne može unaprijed obečati da će nekim sitnim popravcima ili zamjenom nekih dijelova (senzora,davača) riješti problem paljenja motora. Preskakanja kod takvih poslova nema. Važno je slijedeće: najprije se mora srediti mehaničko stanje motora (potrošnja ulja), tek nakon toga se rješava elektronski sustav ubrizgavanja goriva, te ostalo po potrebi. Nazovite šefa servisa g.Davora 091/252 5353 radi dogovora.

Tek kada je vozilo ispravno može se ugraditi plin.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - PALI SE KONTROLANA LAMPICA MOTORA

Datum objave: 09.05.2015 19:01:15
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, svaka Vam čast na Vašoj stranici i volji da ljudima pomognete. Da vas i ja onda "udavim" jednim pitanjem. Vozim Audi A4 (B5) 1.9 TDI, 1996 godina, ima preko 300.000 km. U zadnje vrijeme mi se dešava da motor "zatrukira", što sam pripisivao lošem gorivu, jer se baš počelo događati kada sam na benzinskoj natočio puni rezervoar. To se dešavalo tu i tamo, nisam se previše uzbuđivao oko toga. No, međutim, sada mi se zna dogoditi da motor na većem broju okretaja (1500+) na nekoliko sekundi izgubi snagu, gdje ja onda popustim gas, te ga ponovo dodam. Nakon toga auto ponovo normalno "povuče". Na nižem broju okretaja nisam primijetio nikakvih problema. Danas sam bio na zagrebačkoj obilaznici, pri brzini 110 km/h, i također je bio izgubio snagu, ali tada se upalila kontrolna lampica grijača na instrument tabli i počela blinkati. Auto je normalno vozio, imao je snage. Blinkanje je trajalo sve do izlaza sa obilaznice, gdje sam naravno smanjio gas, gdje je i blinkanje lampice prestalo. Ovo sad više nije "loše gorivo" - nije vjerojatno niti bilo, već bi to mogao biti malo veći problem... Ovo sa popuštanjem pa ponovnim dodavanjem gasa, gdje motor ponovo normalno proradi, me navodi na zaključak da bi negdje nešto moglo biti začepljeno. Filtere mijenjam višemanje redovito. Jedino me brine ovo blinkanje lampice. U čemu bi mogao biti problem? Unaprijed Vam se zahvaljujem na odgovoru

ODGOVOR:

Problem bi mogao biti u slijedećem: regulator količine goriva,sonenoidni ventil u visokotlačnoj pumpi, EGR ventil, senzor tlaka zraka,regulacioni ventil turbine,ventil za rasterećenje turbine,visokotlačna pumpa, ostali netipični uzroci. Naravno treba sve detaljno ispitati i točno defektirati kvar. Ako želite možemo se baviti Vašim vozilom.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,0 i. - LOŠE RADI NA LERU ?

Datum objave: 14.05.2015 14:15:13
Slika
PITANJE:

Poštovani...molim Vas ako možete da mi pomognete...imam polo 1,0 motor,benzinca,na leru hladan radi odlično i kako se grije sve lošije radi na leru.Gas prima super ali okretaji motora padnu na 500 pa se opet dignu do 900 a nekad se i zgasi motor.Nekad zapalim grijač zadnjeg stakla pa imam osjećaj da onda radi bolje ili mi se samo čini.Probao sam staviti i drugu zaklopku,i novi je razvodnik palenja,faza je u redu.grešku je imao na lambda sondu ali smo i nju ištekali i nije bilo bolje....čak smo probalo staviti i drugu i nema pomaka na bolje.Unaprijed hvala,pomagajte :)

ODGOVOR:

Na vašem vozilu treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora i onda se može točno znati što je neispravno . Postupak ispitivanja je slijedeći : ispitivanje mehaničkog stanja motora, ispitivanje sustava za stvaranje iskre na svjećicama, ispitivanje sustava za dobavu goriva, ispitivanje sustava za upravljanje motorom . Iz ovoga možete zaključiti da se praktički ispituju svi dijelovi i sklopovi . Ne može se na daljinu i bez neposrednog uvida točno navesti koji je uzrok i što je neispravno . Mogu vam sada navesti još dvadesetak MOGUĆIH neispravnosti ali od toga opet nećete imati koristi ( mehaničko stanje motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, injektori, pojedini senzori ili davači, električna instalacija motora, regulator napona, osciliranje napona, ECU centrala motora ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - NEUSPJEŠNI POPRAVCI

Datum objave: 09.05.2015 17:56:42
Slika
PITANJE:

Postovanje imam renault clio 1.4 2000 g znaci 2 auto mi je kod mehanicara vec 2 tjedna Posto mi je trosio nenormalno vodu pa su zamjenili dihtung glave napravili servis remenje i ulje brusili glavu i sve kak treba da bi auto za 2 dana zakuhao i bacio vodu van Zbog zacepljene cijevi tako rekose pa to rijesili da bi auto opet poceo gubiti vodu pa opet diftung promjenili sarafe glavu brusili sve sastavili i opet gubi vodu i motor ne radi normalno a nigdje. Ne pusta niti jedno crijevo kiler pumpa sve komplet pregledano Molim pomoc sta bi moglo biti i koliko to kosta neki spominju plutajuce klipove nemam pojma Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Reklamirajte posao, ili tražite povrat novca, a zatim potražite stručniji servis. Ako želiti možemo se mi baviti time.

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO - PREGRIJAVA SE

Datum objave: 04.05.2015 08:49:00
Slika
PITANJE:

Fiat Stilo 1.6 se pregrijava. Pozdrav, Stilo se počeo čudno ponašati u smislu da mu temperatura odlazi preko sredine i to na autoputu pri malo većem opterećenju ( usponi ), na nizbrdicama se vrati natrag, opet taj problem nije stalan, ponekad 100km ne trza opće i sve djeluje normalno i onda opet. Auto ne gubi snagu, čak jako lijepo ide, nema nikakve druge nuspojave, pali od prve vruć-hladan bilokako.

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu mogući uzroci su slijedeći: termostat,djelomično začepljen hladnjak, suženje na nekoj od cijevi rashladnog sustava,pumpa za vodu,brtva glave motora. Treba ispitati po navedenom redoslijedu. Možete navratiti do nas.

 

 

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. - GASI SE I LOŠE RADI ?

Datum objave: 30.04.2015 09:09:42
Slika
PITANJE:

Poštovanje,imam polo 1.4 16v 2000 god.Problem je u tome da mi se pri niskim okretajima kad prilatim semaforu i ili usporavam auto jednostavno ugasi i odmah ga upalim.Mijenjana je lambda sonda klapna čista,check engine je upaljen pa se ugasi,a zanimljivo je da lampica epc stalno svijetli čak kad je auto ugašeno i kljuć izvađen,bio kod električara njemu pokazuje grešku mješavine zraka,bobinu sam mislio i onako zamijeniti jer mi je mehaničar rekao da je malo napukla,ali da mogu sa takvom voziti,neznam u čemu bi mogao biti problem,možda u nekom senzoru npr.radilice???šta je taj epc??dali on utjeće na stanje u motoru??zaboravio sam vam reći da auto ima plin i da mi se to dešava u vožnji sa plinom,nadam se da ćete me moći usmjeriti u rješavanje problema,puno hvala unaprijed

ODGOVOR:

Vi do sada niste posjetili ni jedan ozbiljan servis , Servisi u kojima ste bili nisu radili detaljnu dijagnostiku nego su samo na kompjutoru očitali nekeve greške i to je sve . Na taj način se ne može točno defektirati kvar/kvarovi . Kvarovi se mogu defektirati pojedinačnim ispitivanjem pojedinih dijelova i sklopova . ispitivanje nije gotovo u jednom danu , nekada može potrajati i duže. Moguće neispravnosti su : pojedini dijelovi sustava za stvaranjeiskre na svjećicama, pojedini dijelovi sustava dobave goriva ( elektronsko ubrizgavaqnje ) , mehaničko stanje motora, upravljački sustav motora, električna instalaqcija motora.

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 i. - MOTOR LOŠE RADI ?

Datum objave: 27.04.2015 20:57:40
Slika
PITANJE:

poštovanje! Ugradio sam plin u bmw-e46 318i 1998.g.87KW sekventni direktni "LOVATO" nakon nekog vremena vecinom kad bi ga duže vozio prilikom stajanja na semafor ili zaustavljanja počeo bi se tresti i obrtaji padati blizu nule pa bi se vratili i opet padali a i znao bi se ugasiti. Obisao sam dosta majstora te promjenio kablove,bombinu i sviječice,regulator zraka cijeli komplet sa senzorom,zracnu membranu,sve filtere zraka i opet isto pa me zanima ima te li vi kakav savjet jer mi je pun k... bacanja novaca u prazno ?

ODGOVOR:

Moj savijet bi bio da iskljućite plinski sustav i da provjerite kako motor radi na benzin . Ako motor dobro radi na benzin ( a trebao bi ) , onda se bavite plinskim sustavom koji je sigurno neispravan. Najčešće neispravnosti su : nečisti injektori, emulator, filteri, isparivač, niski tlak plina, senzor tlaka plina, loše podešen ili loše ugrađen plinski sustav. naravno moguće su i druge netipične neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 - NATPIS SERVICE ?

Datum objave: 26.04.2015 22:01:32
Slika
PITANJE:

Poštovani! Prije par dana na mom Citroenu C3 se pored volana pojavio natpis SERVICE ili SERVISE. Nakon toga, automobil mi je u brzini i pod ručnom, na ravnom parkingu, završio u moru. Je li taj natpis upozoravao na neku opasnost koju ja nisam razumjela? Molim vas pomozite.

ODGOVOR:

Natpis SERVICE upozorava da na vozilu postoji bilo koji kvar . To mogu biti kvarovi na kočnicama, motoru, elektrici ili bilo koji drugi kvar .Naravno da to nije razlog što je vozilo završilo u moru. Uzrok je što vozilo nije dobro zakočeno . To se radi ručnom kočnicom i stavljanjem mjenjača u prvu brzinu ili rikverc .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 2 - GUSTI PLAVI DIM

Datum objave: 24.04.2015 20:16:45
Slika
PITANJE:

Postovani. Imam golfa 2 diesela koji ne trosi puno ni ulja ni goriva, tjedno sa njim napravim oko 400 kilometara i auto vozi bez poteskoca, u normalnoj voznji ne dimi ali pri svakom paljenju motora nakon malo duzeg stajanja gusti plavi dim izadje iz auspuha i napravi ogroman oblak i to se desava samo pri paljenu ,koji bi mogao biti problem .Hvala

ODGOVOR:

Ako je spomenuti dim bijelo-plave boje i ako ima miris po ulju, onda je to ulje koje se nakupilo u usisnoj grani a došlo je kroz cijev za odušak od ulja. Uzrok su najčešće istrošeni klipni prstenovi. Stručnim pregledom motora, može se točno ustanoviti da li je uzrok to ili nešto drugo. Po potrebi se javite.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6i. 16V - IMAM JEDNO PITANJE ?

Datum objave: 23.04.2015 19:55:52
Slika
PITANJE:

Poštovanje, imam jedno pitanje možete li mi reći je li pouzdan auto ford focus 2008-2009god motor 1.6 74kw benzinac? i koje su mu glavne mane? puno hvala.

ODGOVOR:

Motor i vozilo su vrlo kvalitetni . Međutim pouzdanost je nešto drugo. Ako u vozilo natočite nečisto gorivo vozilo će stati nakon nekoliko kilometara . Isto tako će se nešto dogoditi ako ga loše i nekvalitetno servisirate .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,4 i. - NEĆE ODMAH DA UPALI ?

Datum objave: 23.04.2015 19:31:33
Slika
PITANJE:

Poštovanje i dobar dan! Vozim Hyundai Accent 1.4 GL 2007 godina. Počelo mi se dešavati da pri paljenju vozila odnosno pri okretanju ključa neće odmah upaliti motor nego prvo malo krene, stane na 1,5-2 sekunde i onda upali. Moram napomenuti da se to dešava kada je motor ugrijan ili su vani vrućine i to ne svaki put. Sve ostalo na vozilu radi dobro. Molim Vas ako ste se susreli sa takvim problemom da mi javite na e-mail poštu. Hvala i pozdrav Petračić

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su ; akumulator, elektropokretač, pad napona u električnoj instalaciji, regulator napona, napopn punjenja .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 3,0 TDI - ZANIMA ME ŠTO BI BIO KVAR ?

Datum objave: 21.04.2015 20:27:22
Slika
PITANJE:

Poštovani, molio bi vas za vaše mišljenje,zanimam me što bi bio kvar na mom automobilu,radi se o audi a6 3.0 tdi 2004g. znači problem je u tome što mi jako dugo vergla prije nego upali,bio sam kod zubaka,gdje su mi zamjenili grijače i relej,koji njima upravlja..ali ništa se nije popravilo..ako ste imali nešto slično,volio bi da mi objasnite što učiniti? hvala

ODGOVOR:

Mogu Vam nabrojiti brijne probleme i neispravnosti zbog kojih motor otežano pali ali od toga nećete imati koristi jer se dijagnostika ne radi na daljiu nego konkretnimispitivanjem na vozilu . Audi centar Zubak ima najbolju dijagnostičku opremu ali ima preskupi rad i zato je ljudima teško ostaviti vozilo u takvom servisu na dijagnostici i popravku er račun može biti astronomski . Ako želite javite se u moj servis gospodonu Davoru pa se dogovorite da ostavite vozilo nekoiko dana kako bi se mogla napraviti detaljna dijagnostika i predložiti rješenje. Tel. 3362765 ili 091/2525-353 .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - ČUDAN ZVUK LUPANJA IZ MOTORA

Datum objave: 18.04.2015 21:09:49
Slika
PITANJE:

Poštovani , U zadnje vrijeme sam primjetio da mi pri prvom paljenju glasnije radi i čuje se karakterističan zvuk (klak klak klak ) koji nakon dolaska na radnu temperaturu lagano prestaje . Zanima me dali su ventili ili hidropodizači razlog tome ? Automobil je Renault Megane 1.9 dci iz 2004 . LP

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moguće neispravnosti mogu biti: hidropodizači,ležajevi bregaste osovine, aksijalna zračnost bregaste osovine, bregasta osovina. Nepostrdnim uvidom i pregledom navedenih dijelova, može se točno defektirati kvar i navesti cijena popravka. Možete doći na pregled, potrebno je da se auto ohladi kako bi napravili defektažu.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - TEMPERATURA MOTORA?

Datum objave: 17.04.2015 21:47:39
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Vozim opel corsu b 1.2, 1996.god. Zaista nisam neka blesaca koja samo sjedne i vozi se, nego sve pratim,pogledavam,brinem i vjerujte mi da si nisam ovo umislila :( Unaprijed hvala na odgovoru, ovo je moj problem..zabrinjava me temperatura motora. Zadnjih mjesec,dva mi se kazaljka puno brze podize nego inace. Danas mi se dogodilo da je na relaciji manjoj od 2km kazaljka dosla na 100C. Zatim je pala tek za koji milimetar i tako stajala iducih dvjesto metara koliko mi je trebalo do kuce. Nikad mi nije taknula stotku pa cak ni ljeti kad bih stajala u koloni prema moru.

ODGOVOR:

Opasna temperatura motora je tek iznad 105 °C.U ovom slučaju je potrebno ispitati slijedeće: indikator temperature,električnu instalaciju od motora do instrument ploče,termostat,pumpu za vodu,cijevi rashladnog sustava,hladnjak. Profesionalnim uređajem treba izmjeriti stvarnu teperaturu motora. U najgorem slučaju može biti oštečena brtva glave motora, što ne znači da je to kod Vas slučaj. Ako želite možete doći i k nama u servis na besplatnu dijagnostiku.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - DEMONTAŽA OBLOGA VRATA

Datum objave: 17.04.2015 21:35:57
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić. Imam Renault Clio 2003,1.2,16V. Kako skinuti tapecirung sa zadnjih vrata (iza vozača). Naime udubljena su na sredini (izgleda kao da je udareno nogom) i htio bi izbiti nazad udubinu. Odšarafio sam dva šarafa i skinuo ručicu za mehaničko podizanje stakla...Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Potražite nevidljiva mjesta ispod kojih se nalaze nevidljive kopče obloge vrata. Potražite i nevidljiva mjesta na kojima se nalaze vijci obloge vrata.Ako to sve uspješno napravite, povucite oblogu vrata prema sebi,a nakon toga oblogu vrata okomito gurnite prema gore. Ako ne napravite sve kako treba nastati će oštećenje.

na vrh Povratak na vrh

CHEVROLET LACETTI 2,0 D - KLIMA UREĐAJ PROBLEM ?

Datum objave: 11.04.2015 13:18:59
Slika
PITANJE:

Imam CHEVROLET LACETTI KARAVAN 2.0 D, 89 kw, 2007. Imam pitanje u vezi klima eređaja u autu. Klima je automatska. Kad se auto vozi po gradu s upaljenim klima uređajem, gdje ima puno zaustavljanja i kretanja, klima radi savrseno i kondezat curi ispod auta normalno. No međutim kad vozima auto na auto putu, u pocetku klima radi savrseno, no nakon nekog vremena polagano pocima hladit sve slabije i slabije, te kada se zaustavim velika kolicina kondezata iscuri. Nakon sto je kondezat iscurio klima opet radi savrseno. Mislim da u konstantnoj voznji bez kracih zaustavljanja kondezat ne curi, vec procuri kad vozilo zaustavim. Molio bih vase misljenje oko ovog problema, te da mi napisete gdje bi mogao biti problem. Prije godinu dana sam nadopunio klima uređaj s plinom i nema nigdje nikakvih propustanja na cijevima, a filter u kabini mijenjam 1 -2 puta godisnje. HVALA PUNO!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : začepljenje ili djelomično začepljenje odvodnih cijevi za odvod vondenzata, donji tlak plina , gornji tlak plina, dehidrator, ekspanzioni ventil, kondenzator, ostali netipični uzroci . Sve se može otkriti neposredno na samom vozilu .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - GRIJANJE/HLAĐENJE

Datum objave: 08.04.2015 15:31:51
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Ford Fiestu 1.4TDCI, godina proizvodnje 2012. Prije nekoliko dana pojavio se problem sa grijanjem / hlađenjem kabine vozila. Radilo je samo grijanje, bez obzira na položaj potenciometra hladno- toplo , odnosno plavo -crveno.Nakon nekog vremena dogodila se obratna situacija, radi samo hlađenje bez obzira na položaj gumba plavo- crveno i takva je situacija i dalje. Čini mi se da ispod armature nalazi bužir sa sajlom kojom se, pretpostavljam, daje komanda za grijanje(/hlađenje kabine. Potenciometar se inače okreće iz plavog područja u crveno i obratno, čini mi se normalno, bez zapinjanja. Jasno, ne mogu vidjeti što se događa unutar armature. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Ako se niste nikada bavili time, bolje da to prepustite stručnjaku, jer može nastati oštećenje. Moguće neispravnosti su:komande grijača (grijanje/hlađenje),ventil grijača,aktuatori grijača. U našem servisu možemo to defektirati i otkloniti kvar.  

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,6 i. - NESTABILAN BROJ OKRETAJA NA LERU ?

Datum objave: 07.04.2015 21:12:24
Slika
PITANJE:

Postovani g.Meiću nedavno sam kupio vw Polo Clasic 1.6 74kw 1998g benzinac.Nedavno se mi pojavio problem prilikom jutarnjeg paljenja,motor upali odmah al ako ne drzim gas odmah ugasi il okretaji motora padnu ispod 400 okr/min. pa svejedno ugasi.Kad se motor ugrije nakon 20 do 30 sek. radi normalno.Par puta se javio taj problem i kad je topao motor al tad radi sa jedva 400 okr/min.Radio mehanicar ciscenje zaklopke spojio na komp. greske izbrisao al se problem ponovno javlja.Molim pomoc.Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : elektronika zaklopke snage, senzor temoereture motora, senzor tlaka zraka, motorić minimuma, injektori, nečist rezervoar, električna instalacija motora, ECU centrala, mehaničko stanje motora, ostale netipične neispravnosti.

na vrh Povratak na vrh