Danas je: 03.07.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

CITROEN BERLINGO 1,9 D - FAZA MOTORA

Datum objave: 16.11.2013 08:29:46
Slika
PITANJE:

kupio sam Berlingo 1.9, 2006. godina sa uništenim motorom. Auto navodno ima 160 000 km,na početku 7. mjeseca napravljen veliki servis, nakon čega je u osmom mjesecu preskočio zupčasti remen. Uzrok preskakanja zupčastog remena je rastrgani stazni remen koji je tario po zaštitnoj plastici i tada je jedan dio dospio pod zupčasti remeb. Posljedica, puknuta bregasta na dva mjesta i jasno njezini ležajevi na glavi. Dao sam na uređenje bloka i druge glave kod g. Božićevića. Posao za sada OK urađen. Prijatelj majstor to sve pedantno ugrađuje i sada došao na problem: NA RADILICI SE NALAZI MALA REMENICA NA KOJU DOLAZI ZUPČASTI REMEN. NA TOJ REMENICI JE UTOR ZA KAJLU 3-4 MM ŠIRI OD KAJLE KOJA UREDNO LIJEŽE NA RADILICU. I SADA TU POSTOJI "LUFT" ZAKRETANJA TE REMENICE. dA LI JE TO NORMALNO? PA TU SE RADI O ZAKRETANJU GOTOVO JEDNOG ZUBA. dLEDALI SMO NA JEDNOM TOTALSCHADE MOTORU NA OTPADU DA ISTO POSTOJU TAKAV ZAZOR IZMEĐU KAJLE I REMENICE, NO REMENICA SE NA RADILICI DRŽI ČVRSTO, TO JEST NE ZAKREĆE SE KAO SADA NAMA. mOLIM VAŠE MIŠLJENJE. poZDRAV I HVALA.

ODGOVOR:

Normalno je da utor za klin ( kajlu )  bude nešto veći . Razlog za to je točno namještanje faze motora. Faza motora se točno postavlja pomoću alata za bokadu osovina motora. Nakon toga se postavlja zupčasti remen prema oznakama koje su jasno vidljive ne svakom novom zupčastom remenu .

na vrh Povratak na vrh

BMW 520 i. - ULJE U AUTOMATSKOM MJENJAČU ?

Datum objave: 15.11.2013 09:54:46
Slika
PITANJE:

Poštovani,imam potrebu da vas pitam za savjet u vezi mog BMW 520i E60 2004 godina. Radi se o trzajima u trećoj brzini. Bio sam u bmw servisu i rekli su da je greška u mjenjaču jer to im je mana. Pitao sam što se može napraviti. Savjetuju mi izmjenu ulja u mjenjaču i izmjenu kartera sa filterom ulja, ali ne garantiraju da će otkloniti kvar. Pomozite mi što da uradim obzirom da me samo ulje i karter koštaju preko 2500 kn, a može biti sve uzalud. pozdrav i hvala na savjetu.

ODGOVOR:

Ulje i filter automatskog mjenjača se mijenjaju svakih 60.000 km ( iako neki servisi tvrde da se to nikada ne mijenja ) . U ovom slučaju nema ništa logičnije nego zamijeniti ulje u mjenjaču i filter mjenjača ukoliko isti nisu dugo mijenjani . Ovo je minimalni zahvat i minimalni trošak koji može biti kada je u pitanju automatski mjenjač . U nekim slučajevima nakon zamjene dotrajalog ulja u mjenjaču i začepljenog filtera mjenjača postiže se rezultat . Međutim ukoliko je zbog dotrajalog ulja u mjenjaču nastalo neko istrošenje u mjenjaču rezultat se neće postići samo zamijenom ulja i filtera mjenjača . Zbog toga nitko unaprijed ne može znati da li će zamjenom ulja i filtera mjenjača kvar biti otklonjen ili neće .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 1,4 i. - UPALILA SE LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 15.11.2013 09:45:11
Slika
PITANJE:

Imam C3 1,4 benzinac 2003g. Neki dan upalila se lampica autodijagnostike motora i stalno svijetli. To mi se desilo i prije nekoliko mjeseci, pa kad sam natočio gorivo lampica se ugasila.,sada se lampica ne gasi, šta to znači, šta da radim....hvala....

ODGOVOR:

Neposrednim uvidom i ispitivanjem pojedinih dijelova sustava ubrizgavanja i sustava paljenja može se točno defektirati kvar . Moguće neispravnosti su : senzor tlaka zraka u usisnom kolektoru, senzor položaja zaklopke snge, lambda sonda, mjerač mase zraka, senzor temperature zraka, loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, bobina, nečisti injektori, filteri, propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalacija motora, mehanički uzroci motora.

na vrh Povratak na vrh

SEAT ALAMBRA 1,9 TDI PD - NEMIRNO RADI NA LERU ?

Datum objave: 14.11.2013 07:01:32
Slika
PITANJE:

Dobar dan! Ovako vozim Seat Alhambra 2001 g. 1.9 TDI 85 kW. Trenutno ima problem da motor ima jednostavno nemiran rad motora,znaci trese,ali ne gubi na vuci,zanima me sta bi moglo biti i jos jedan problem trese u voznji..Mehanicar kod kojeg sam isao kaze da je desna poluosovina problem,kao da je to mana kod njih. Pa sad me zanima da li je dio polusovine ostecen koji ide u mjenjac ili je ovaj vanjski dio ! Hvala vam unaprijed. LP Denis

ODGOVOR:

Motor može imati nemiran rad na leru zbog slijedećih razloga : zrak u sustavu goriva, filteri, senzor temperature motora, EGR ventil, senzor radilice, dize, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora, nečist rezervoar. Kada se ispitaju svi dijelovi koje sam spomenuo znati će se što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H 1,6 i. 16V - TEMPERATURA MOTORA ?

Datum objave: 11.11.2013 13:11:21
Slika
PITANJE:

Lipi pozdrav iz Splita!Imam ASTRU H 1.6 twinport i problem s ventilacijom u kabini,naime puše po nogama i sredina konzole ali ne u vjetrobran.Molim malu pomoć oko tog problema i da li se može negdi montirat pokazivač temperature motora.Astra je 2006god. Zahvaljujem i nadam se da ću dobit odgovor uskoro!!!

ODGOVOR:

Struju zraka kroz grijač možete usmjeravati po želji u svim smjerovima . Ukoliko postoji problem da se ne može usmjeriti na vjetrobransko staklo onda postoji neispravnost na sustavu za usmjeravanje zraka . Neispravno može biti : komanda za usmjeravanje, eletrični aktuatori zaklopki za usmjeravanje zraka, blokada zaklopki radi mehaničkog kvara . Neposrednim uvidom na vozilu i doradom na zaklopkama , može se obaviti popravak. Instrument za temperaturu možete ugraditi univerzalni . Dobra marka je VDO . Na taj način ćete u svakom momentu moći pratiti temperaturu motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,8 i. 16 V - LUPANJE KOD ZUPČASTOG REMENA ?

Datum objave: 10.11.2013 09:47:30
Slika
PITANJE:

Molim pomoć.Vec neko vrijeme mi šuška nešto oko faznog remena na opel vectri c 18i 16v. Da li je moguće da je lezaj natezaca,alternatora ili sta gore?

ODGOVOR:

Zvuk koji čujete može nastati na razvodnom mehanizmu, na kanalnom remenu , na pojedinim agregatima. Napravite slijedeće : demontirajte kanalni remen , upalite motor , ukoliko više ne čujete spomenuto lupanje mogući uzroci su kanalni remen , natezač kanalnog remena ležajevi agregata koje pokreće kanalni remen, remenica radilice.  Ako se opisani zvuk čuje i dalje onda su moguće neispravnosti : klizači zupčastog remena, natezač zupčastog remena , pumpa za vodu, zupčasti remen razvodnog mehanizma .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 i. - LAMBDA SONDA ?

Datum objave: 10.11.2013 08:52:28
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Posjedujem Škodu Octaviu 1.6 74kw, 2000 godište, benzin. Do sad u ovih 13 godina nisam nikad imao problem sa tim autom. U zadnje vrijeme, znači na zadnjem servisu, prije tehničkog pregleda su mi rekli da mi je otišla lambda sonda. Kako mi je originalna bila jako skupa, jasno stavljena je zamjenska ali kad su priključili računalo na moj auto, vidjeli su da ista ne radi iako su provjerili ispravnost redosljeda spajanja kablova. Problem je u tome što mi je glavni serviser rekao da mora zadržati vozilo nekoliko dana da otkrije kvar jer mora provjeriti instalaciju, te mi nije rekao koliko bi me to koštalo. S obzirom da jedan sat naplaćuju oko 150 do 200 kuna mislim da bi me jako skupo koštalo. Stoga vas molim za savjet što da radim, i jeli to zbilja kvar koji se mora danima otkrivati ili postoji neko drugo riješenje. Veliki pozdrav...

ODGOVOR:

To nije kvar koji se danima otklanja . Razlog što su Vam rekli da vozilo ostavite nakoliko dana je što navedeni gospodin još uvijek ne zna što je neispravno . To ne mora biti nužno lambda sonda . Ispravno bi bilo da se na Vašem vozilu najprije obavi kompletna dijagnostika motora i nakon toga se sigurno može znati koje su neispravnosti i cijena popravka . Evo primjera . Ako ugradite novu lambda sondu a ne otklonite pravi kvar onda će nova lambda sonda opet prestati raditi za nekoliko dana ili tjedana .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - GASI SE TIJEKOM VOŽNJE ?

Datum objave: 08.11.2013 18:47:43
Slika
PITANJE:

Postovanje! Imam Fiat Punto 2002 god.,problem je to da se gasi tokom voznje,bez obzira jel vozim sporo ili brzo,kad se ugasi tek nakon 5-10 min ga mogu upaliti kao da nista nije bilo. Na dijagnostici nista ne pokazuje,kao da je sve u redu. U pocetku je pokazivao CODE kljuca,a sada nista ne pokazuje. Promjenio sam senzor radilice,originalni je skroz otisao,ali sam stavio senzor od Punta 96.godiste. Sad sve dobro radi jedino sto se gasi tokom voznje. Imam osjecaj da se cesce gasi kada kocim s motorom,ali u biti nema nekih pravila. Promjenio sam zupcasti remen,stari je preskocio za 2 zuba,ali se nista nije pomotalo,sve je u redu. Nakon sto sam promjenio zupcasti remen,poceo se gasiti tokom voznje. Dali je moguce da ima neke razlike u senzoru radilice od starije linije,ili je to isto? Unaprijed hvala na odgovoru! S postovanjem...

ODGOVOR:

Kada postavljate ovakva pitanja onda trebate zanti da treba navesti sve podatke o motoru . Nisam toliko vidovit da bih znao koji je motor u Vašemu vozilu . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na ventilima, podešenost ventila, propuštanje na usinom kolektoru ) , sustav ubrizgavanja ( filteri, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, niski tlak goriva, aktuator minimuma, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, potenciometar leptirastog ventila, mjerač mase zraka, senzor radilice ) , sustav paljenja ( kablovi, bobina, ulazni napon u bobinu, ECU centrala motora ) . Sve navedeno treba ispitati i tada će se otkriti sve neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. 16V - POVEĆALA SE POTROŠNJA ULJA ?

Datum objave: 08.11.2013 07:10:39
Slika
PITANJE:

Postovani, posjedujem clio II 1.2 16V, 2004 god sa 92500km. Prijemjetio sam u zadnjih par mjeseci povecanu potrosnju motornog ulja. Koristim elf 10W40. Auto je do nedavno trosio oko 1deci na 10000km, a sada sam primjetio da potrosi oko 1-2 deci na samo 1000 km. U meduvremenu ulju nije mjenjana gradacija ulja niti proizvodac. Relacije voznje su iste i auto vozim samo ja. Prijatelji vele da su mozda otisle gumice ventila il cak karike. Meni je to sve cudno jer je auto poceo trositi ulje skoro preko noci,a do sada ga skoro nije trosio uopce. Molim Vas za savjet sto napraviti i sto prvo prekontrolirati. Unaprijed zahvalan, Ivica Šerlija

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je još uvijek u granicama normale . Potrošnja ulja se u ovom slučaju može povećati samo na dva načina i to kroz vodilice ventila ili kroz klipne prstenove. U većini slučajeva uzrok su istrošenje na vodilicama i brtve na vodilicama ventila. Uz to treba naglasiti da motor troši uvijek više ulja kada je u motoru staro ( dotrajalo ) ulje . Ova potrošnja bi se mogla smanjiti i upotrebom Ceramic tretmana . O tome možete više pročitati na mojoj stranici .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI COUPE 1,6 i. - ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 07.11.2013 17:04:00
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Hyundai Coupe 1.6, 2000. godište. Na motoru je napravljena generalka pred nekih 2 godine ali je otada pređeno vrlo malo, cirka 5000 km. Imam problem kod paljenja nakon duljeg stajanja, u početku od nekoliko dana, a u posljednje vrijeme i već nakon samo jedne noći. Također u početku je taj problem bio izražen samo kod hladnog vremena međutim sada je i u ljetnim mjesecima, dakle neovisno o toploj vanjskoj temperaturi. Tek kada se problem pojavio reagirao bi i upalio nakon jednog-dva do tri pokušaja, rijetko više, međutim u zadnje vrijeme događa se da ga po 15ak minuta uzalud pokušavam upaliti. Prije 4 mjeseca bio je na redovnom servisu i napomenut je taj problem međutim rečeno mi je da kompjuter nije ništa pokazao. Neposredno prije nego upali dogodi se da malo kao "zašteka" kod verglanja kao kod prijašnjih auta koji su imali razvodnik namješeten na ranije paljenje. Tada upali i iz auspuha izađe dosta crnog dima. Poslije toga kada jednom upali ostatak dana pali normalno i nakon stajanja, do ujutro nakon noći. Auto živo vergla, baterija i alnaser su dobri i čujem pumpu goriva da radi.

ODGOVOR:

Uzrok otežanog paljenja sigurno postoji samo ga treba znati otkriti i otkloniti . Moguće neispravnosti su ; pad napona na pojedini dijelovima električne instalacije motora, ploča s osiguračima i relejima, niski tlak goriva, injektori, regulator tlaka goriva, senzor temperature motora, IAC ventil minimuma, loša iskra na svjećicama, bobina, senzor radilice, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDDI - PROBLEMI NAKON ZAMJENE TURBINE ?

Datum objave: 06.11.2013 11:51:02
Slika
PITANJE:

Postovani ! Vlasnik sam ford mondea 2.0 TDDi 2002 g. 85kw... Na nekih 212000 je mjenjan turbo (stari puknuo iza kompresijskog djela) kako su u servisu objasnili vjerovatno je neka necistoca blokirala lopatice .. Problem se javio nakon ugradnje nove turbine (komplet novo balansirano srce "melett"),, znaci sljedece jutro nakon preuzimanja auta iz sluzbenog servisa koji je vrsio ugradnju - primjetio sam da dok je hladan trza i to tako da se cijeli auto trese , kod paljenja izbaci malo plavkastog dima a sve to prestane nakon 600-700 metara voznje .. Porasla je potrosnja sa ustaljenih 7.5 na nekih 9 l na 100 km. i kao da malo slabije vuce Auto ujutro pali dobro ali primjeto sam da kao da jedan od cilindara ne "uhvati" odmah i kao da malo trzne (topal pali dobro ) iako se nikad nije desilo da ne upali prakticno odmah cak i sa tim trzajem.. Molim vas za vase misljenje i savjete .. Veliki pozdrav iz Rijeke

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba napraviti razgraničenje između neravnomjernog rada motora ( trzanja ) , povećane potrošnje i slabijeg ubrzanja . Uzroci trzanja mogu biti pojedini senzori motora, EGR ventil, diza, zrak u sustavu goriva, lošija kompresija na jednom od cilindara. Uzroci slabijeg ubrzanja i veće potrošnje mogu biti ; niski tlak turbine, sustav za regulaciju turbine, začepljenje na usisnom kolektoru, začepljenje na ispušnom sustavu . Sve navedeno treba pregledati i otkriti neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 i. - PUKAO MI JE ZUPČASTI REMEN ?

Datum objave: 06.11.2013 08:37:48
Slika
PITANJE:

Imam forda escorta 1.6 benzin plin puko mi je zupcasti remen automehanicar je promjenio 2 ventila i jedan klip i naravno remen sada mi se desaje auto mi trza u voznji kako na plinu tako i na benzinu otiso sam izmjerio kompresiju u jednom klipu ured nikako nemam kompresije sta da radim sta je vase misljenje svjecice su uzete nove boschove i kablovi silikonski pa me zanima vase misljenje sta da radim Hvala

ODGOVOR:

Ako na jednom cilindru nema kompresije onda je logično da motor trza i da nema snage. Defektirajte uzrok i obavite potreban popravak . Moguće neispravnosti su : propuštanje na ventilima, propuštanje na klipnim prstenima, deformacija klipnjače . Ovaj posao povjerite stručnjaku a ne amateru .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 1,5 i. - MOTOR TRZA I PREKIDA ?

Datum objave: 05.11.2013 15:08:11
Slika
PITANJE:

Poštovani, Mazda 323 1.5 benzin, 1999. god sa prijeđenih 287000 km. U posljednje vrijeme u vožnji pri nižim obrtajima ( 2000 do 2500 ) prilikom dodavanja gasa trza, a kad se obrtaji povećaju iznad 2500, radi bez problema. Na tim nižim obrtajima također radi normalno ako se posve lagano dodaje gas. I odziv na gas je slab do postizanja, odn. slabo vuče, do cca 2500 o/min. Također se pri opterećenju ( uzbrdice ) na navedenim okretajima čuje zvuk nalik tupoj zvonjavi iz motora. U leru normalno radi kao i pri dodavanju gasa bez opterećenja. I još kod cca 3000 o/min, kod ubrzanja na trenutak, jedva primjetno, trzne, a onda dalje nastavi ubrzavati. Savjetovali su mi od promjene filtera goriva pa do rada na ventilima.

ODGOVOR:

Logično bi bilo da ne radite ništa dok ne obavite dijagnostiku motora. Nakon toga ćete točno znati što je sve neispravno . Moguće neispravnosti su ; mehaničko stanje motora , pojedini senzori motora, lambda sonda, mjerač mase zraka, injektori, tlak goriva, regulator tlaka goriva, loša iskra na svjećicama, bobina, električna instalacija.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 TDI PD - NEMA UBRZANJA ?

Datum objave: 03.11.2013 18:51:35
Slika
PITANJE:

Imam Škodu Fabiju 1.4 tdi, karavan, ambiente, 2010. Godina, 3. Mjesec, prešla 125 000 km. Primjetio sam da mi tijekom vožnje auto jednostavno ne ide, u 5 brzini najbrže 120 km. Kada ga palim i krećem u prvoj brzini i doda se gas, osjeti sa kako povuće,pali se turbina i tako kod svake brzine a onda se ćuje nekakvi limeni zvuk, kao probušen auspuh i nema više ubrzanja i ne može povući. Kao da ju nešto zaguši. Kao da se ne pali turbina a na displayu se ne pale nikakve lampice, sve ok??? Da li ste već imali takav slućaj i što bi to bilo. Hvala i lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogu dati nakon dijagnostike motora . Sada ću nabrojiti što sve mogu biti uzroci zbog kojih motor nema potrebnu snagu i ubrzanje a to su : filteri, nečist rezervoar, senzor pedale gasa, EGR ventil, mjerač mase zraka, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, senzor radilice, začepljenje na usinom kolektoru, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, niski tlak turbine, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN JUMPER 2,2 HDI - POVREMENO NEMA ODAZIV NA GAS ?

Datum objave: 31.10.2013 08:36:43
Slika
PITANJE:

Postovani! Imam teretno vozilo, citroen jumper 2.2hdi, 120ks, 2006., godina. Nakon svih vecih popravaka nakon kupnje istog, 4 nove dizne, EGR ventil, senzor temperature motora i sl., poco se nedavno pojavljivati problem prilikom voznje, da jednostavno vozilo nema pravovremeni odziv na pritisak papucice gasa. Naime kada se prebacuju brzine i lagano dodaje gad sve jos donekle radi kako treba, no izmjenom brzine u visi stupanj i naglim pritiskom gasa nastaje zadrska na odziv gasa od 2-3 sekunde, isto se desava ako pustim,papucicu i ponovno pritisnem. Na testeru ne pokazuje nikakvu gresku, testiran je potenciometar papucice gasa, sve je u zadanim vrijednostima, novi EGR ventil, kontrola svih cijevcica vakuma i sl. Komponenti. obzirom da vise nemamo ideja oko moguceg problema, molim savjet, eventualno necije slicno iskustvo-rijesenje.

ODGOVOR:

U vezi problema koji imate mogu Vam navesti što sve može biti uzrok i što bi trebalo ispitati . To su slijedeći dijelovi : filter goriva, rezervoar ( nečistoća ) , mjerač mase zraka, senzor tlaka turbine ( boost pressure ) , bypass ventil turbine, wastegate regulacioni ventil turbine, MAP senzor, EGR ventil ( solenoid ) , EGR ( trottle control valve ) , dize, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva na Rail-u, regulator tlaka goriva, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor radilice, senzor bregaste osovine, električna instalacija motora, VT pumpa, ECU centrala. Nakon dobro obavljenog ispitivanja otkriti će se neispravnost .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 1,8 T.S. - SA ZAKAŠNJENJEM PRIMA GAS ?

Datum objave: 30.10.2013 18:19:07
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meić. Imam Alfu 156 1.8 16v TS. Moj problem je sljedeći. Auto sa zakašnjenjem prima gas i takodje sa zakašnjenjem vraća gas. Znači dobro ga prima ali sa zakašnjenjem. Znate i sami da taj auto nema gas sajlu već taj sistem na struju. Izjutra dok je pod čokom to je manje izražajno skoro da i nema tih simptoma. Inače auto dobro ide iako ima 146 000 KM i nije mu nikad rađen varijator faze motora. Još jedan detalj mnogo troši ulja (nigdje ne prosipa) a ne dimi ni u jednom trenutku, bio topao, hladan il ga oštrije vozio dima ni mrve bez obzira vozio na plin ili benzin. U naprijed zahvaljujem na odgovoru. Igor

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje a da Vi to ne vidite . Potrošnja ulja se događa kroz motor i to na vodilicama ventila i na klipnim prstenovima. U većini slučajeva problem se rješava zamjenom istrošenih vodilica ventila . U vezi zakašnjenja s prihvaćanjem gasa neispravnosti mogu biti : tlak goriva, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, senzor položaja zaklopke snage , mjerač mase zraka, lambda sonda, senzor bregaste osovine, varijator faze, električna instalacija motora, loša iskra na svjećicama, kablovi, mehaničko stanje motora . Ako obavite stručno ispitivanje svih dijelova koje sam spomenuo , možete točno znati koje su neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,9 SDI - PREVELIKA POTROŠNJA ULJA ?

Datum objave: 28.10.2013 12:21:24
Slika
PITANJE:

zanima me jedna stvar, imam vozilo marek seat, model ibiza, motor 1,9 SDI 2004 godina, na motoru je do sada sve odradeno kako treba od izmjena ulja i filtera i zupcastog seta, auto ima 151 000 km. događa se sljedece, od 146 000 tisuca km do 150 000 tisuca km auto je potrosio oko cca 4 litre ulja shel helix 10w40 diesel, sto je puno previse, auto ne baca dim nista previse nego bi trebalo biti, i to se tek vidi da zaimi mali dim iako rijedak jedva uocljiv na vecim okretajima npr oko 3,5 do 4 tisuce okretaja, s tim da auto nigdje ne slini ni nista. zanima me koji bi razlog mogao biti da se to događa sto mi savjetujete? unaprijed se zahvaljujem!

ODGOVOR:

Postoje samo dva moguće uzroka zbog kojih motor na Vašem vozilu može trošiti ulje . Prvi uzrok su vodilice ventila a drugi uzrok su klipni prstenovi . Stručnim pregledom vozila može se točno utvrditi na koji način motor troši ulje .

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,4 i. 16V - CHECK ENGINE-TRESE MOTOR ?

Datum objave: 25.10.2013 09:04:53
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam fiat bravo 1.4 16v 2008 godina prijeđenih 40000 tisuća km,kad sam ga upalio jako je dimio i upalila mi se lampica motora check eninge ,auto se počeo tresti,kao da radi na 2 cilindra.Iz aspuha je smrdilo po trulim jajima i kapala je voda.Što bi to moglo biti??? pozz..

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija ) , injektori, regulator tlaka goriva, pojedini senzori motora, senzor položaja zaklopke snage, probijanje visokog napona, bobina, loša iskra na svjećicama, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,9 TDI PD - NITKO NIŠTA KONKRETNO NEZNA ?

Datum objave: 22.10.2013 17:06:30
Slika
PITANJE:

postovanje,dakle.imam audi a3 1.9tdi 74kw,nedavno sm ga kupio i imam problema sa paljenjem,nekada super pali nekada jedva upali,bio sam i na spajanju na kompjuter i izbaci gresku da usisna grana nema kontakta sa masom,neko kaze da mozda nevalja klapna gasa,ali nitko nista konkretno tako da me strah kupitiklapnu koja je dosta skupa pa da.nebude ipak da nije problem do nje.koje je vase mislenje?lijep pozdrav

ODGOVOR:

Moje mišljenje je da ne trebate kupovati ništa dok niste posve sigurni što je neispravno . Točan uzrok možete znati kada u pravom servisu napravite dijagnostiku motora. Tada ćete znati što je neispravno i cijenu popravka. Ako je potrebno zamijeniti neki neispravni dio onda taj dio ne kupujet Vi nego ga nabavlja servis. Na taj način imate garanciju na ugrađeni dio i na obavljene radove . Najskuplji popravci su kada sami kupujete pojedine dijelove na osnovu sumnjivih savjeta koje dobijete od pojedinih osoba .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,6 i. 16V GTI - PALI SE KONTROLNA LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 21.10.2013 14:30:35
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meić, prvo da Vam kažem da se divim Vašem radu ovdje,tome što imate živaca i volje za ovo sve,i mogu reć po čitanjima da ste izvrstan majstor.. i sam sam automehaničar,al ipak sam naišao na prepreku,posjedujem volkswagen polo 6n2 1,6 16V gti od 125 konjskih snaga,nedavno mi se počeo palit check engine,na mojoj dijagnostici,točnije Brainbee st 6000 nema nikakvih kvarova,a na frendovoj novijoj touchscreen javlja grešku ventila odušnika,spremnik za gorivo..jel bi bio baš taj ventil problem,ili posuda aktivnog ugljena? zahvaljujem se unaprijed na Vašem odgovoru

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora se može paliti zbog brojnih razloga a jedan od razloga može biti i EVAP ventil rezervoara . Ako spomenuti ventil ostane u otvorenom položaju tada iz rezervoara izlaze benzinske pare i generiraju povećanu količinu ugljikovodika HC u ispušnim plinovima . Onaj tko radi dijagnostiku treba točno defektirati da li je uzrok EVAP ili nije . Vi možete spomenuti odušak za benzinske pare u svrhu ispitivanja zablokirati ( začepiti ) i nakon toga utvrditi da li je uzrok to ili nešto drugo . Ostale moguće neispravnosti su ; senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, lambda sonda, katalizator , velika količina goriva na injektorima, regulator tlaka goriva, injektori, loša iskra na svjećicama, bobina, mehaničko stanje motora, senzor položaja zaklopke snage, mjerač mase zraka, senzor temperature usisanog zraka, ECU centrala motora. Hvala Vam na lijepim riječima i što ste prepoznali veliki rad , zalaganje,  altruizam .

na vrh Povratak na vrh