Danas je: 24.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA 2,0 DTI - BIJELI DIM ?

Datum objave: 21.07.2013 13:50:50
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, posjedujem Opel Astru 2.0 DL 16V, 1998g. (170 000 km). Problem je sljedeći: auto prilikom prvog paljenja ujutro ili prilikom paljenja nakon dužeg vremena stajanja (5h pa naviše) zadimi bijeli dim. To je oblak dima. Nakon paljenja na pritisak papučice gasa još neko vrijeme baca taj dim (10-tak sekundi). Kasnije auto normalno vuče i ne dimi tokom vožnje. Nedavno je promijenjen jedan grijač koji je izgorio, međutim to nije riješilo problem. (samo da napomenem da je grijač bio slomljen i auto tako meni prodan). Znate li koji bi bio razlog dimljenja? Hvala.

ODGOVOR:

Uzrok je vjerovatno što u tom momentu ne radi jedan cilindar a dim koji vidite je neizgoreno dizel gorivo. Kada se motor malo zagrije cilindar počne raditi a bijeli dim nestaje. Provjerite mehanilčko stanje motora, dize, visokotlačnu pumpu .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 i. 16V - GLAVA MOTORA ?

Datum objave: 20.07.2013 12:14:24
Slika
PITANJE:

Postovani imam renault lagunu 1.8, 6v, 1997.g,332.000 km. Sam je održavam, imam ugrađen plin. Prije par dana se počela penjati temperatura, promijenio sam termostat i prekidač i opet isto. Izgleda da se radi o brtvi glave. Da li mislite da se mogu sam upustiti u promjenu brtve i na što moram obratiti pažnju? Puno hvala

ODGOVOR:

Nemam nikvog razloga da sumnjam u Vaše stručno tehničko znanje i mogućnosti . Kada demontirate glavu motora obavite kompletno uređenje glave . To znači da po potrebi zamijenite sve vodilice ventila, da obavite brušenje ventila, da obavite obradu siceva ventila, da zamijenite sva brtvila glave, da ispravno podesite ventile, da točno namjestite fazu motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,4 i. 16V - ZAŠTO SE GASI MOTOR ?

Datum objave: 20.07.2013 10:34:59
Slika
PITANJE:

Na Golfu IV 1.4 16V god. proiz. 2001 km 167.000 isti se u vožnji gasi, više puta dnevno, kad se upali opet neko kraće vrijeme normalno vozi, bez gašenja. Prilikom redovnog servisa, mehaničar ga prikopčao na komjutor, sa pokazuje grešku na senzoru radilice, a ujedno je promijenio i bobinu koja je imala tzv. ogrebotina. Auto i dalje po nekoliko puta tijekom dana se ugasi u vožnji. Hvala Vam najljepša na pomoći.

ODGOVOR:

Ako se i nakon zamijene navednih dijelova motor opet gasi , to znači da kvarovi nisu u potpunosti otklonjeni . Točan uzrok gašenja motora se može znati nakon detaljnog i pojedinačnog ispitivanje svih dijelova i sklopova . Za takvu dijagnostiku nije dovoljan dijagnostički kompjutor. Opčeniti mogu navesti da uzroci mogu biti ; mehanički sustav motora, sustav dobave goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, upravljački sustav motora. Ovom prilikom ne bih navodio brojne uzroke pojedinačno jer od toga opet ne bi imali koristi .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 T - MALO TEŽE PALI ?

Datum objave: 20.07.2013 10:28:52
Slika
PITANJE:

Pozdrav,molim Vas za savjet. Radi se o audi A4 1.8t 2003g plin lovato direktno ubrizgavanje. Problem je ovaj: ujutro kada je motor hladan malo teže pali i baci mi plavkasti dim,do posla imam 1,5km motor ne postigne radnu temperaturu i ne stigne se prebaciti na plin a već ga ugasim, e sad dolazi do pravog problema, nakon 9 sati stajanja na suncu i temp oko 30 imam problema s paljenjem,dosta dugo vergla i ponekad upali od druge a i nakon paljenja opet plavkasti dim a kasnije pali od prve i nema dima. Da napomenem da mi ne troši ulje niti dimi u vožnji. Mjenjao sam senzor temp. motora ali je problem ostao. Hvala Vam na odgovoru.

ODGOVOR:

Postoje dva osnovna uzrok zbog kojih motor teže pali . Jedan uzrok je loša iskra na svjećicama a drugi uzrok je količina goriva na injektorima. Ako je loša iskra na svjećicama treba ispitati sve komponente sustava za stvaranje iskre na svjećicama . Ako je problem količina goriva , tada treba ispitati sve komponente elektronskog sustava ubrizgavanja goriva. Uspješni ispitivanje i dijagnostiku može napraviti svaki bolji servis.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI PD - ČUDAN ZVUK ?

Datum objave: 19.07.2013 13:37:53
Slika
PITANJE:

Poštovani Neophodna mi je vaša pomoć, u pitanju je Golf V 1.9 105 KS pormjenio sam u ovlaštenom servisu koplet zamjac kopra lamela i drug ležaj sve u kompletu ali imam jedan sljedeći porblem kada stojim u mjestu upaljen auto i izbacim iz brzine i kada stisnem i pustim kvačilo čuje se neki zvuk kao da nešto malo klepi kao da je li to znak da nešto nije dobro uradjeno ili je nešto drugo upućuje na neki drugi kvar. Hvala

ODGOVOR:

Uzrok zbog kojega se stvara opisani zvuk nije, ni zamašnjak, ni spojka,  ni loše obavljen posao na vozilu . Uzrok je vibracija pojedinih zupčanika u mjenjaču kada je mjenjač u leru i kada se naglo otpusti pedala spojke. Ako drugih problema nema , zanemarite navedenu pojavu .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 146 1,4 i. 16V TS - PUNO TROŠI ?

Datum objave: 19.07.2013 08:27:48
Slika
PITANJE:

Pozdrav, odendavno posjedujem Alfu Romeo 146 1.4 TS 76 kw iz 2000. godine sa 142 tkm. Sa autom sam izrazito zadovoljan no nastao je problem: auto troši 10-15 litara, na leru mu naglo variraju okretaji između 500-1500, ponekad se smiri na leru na 1100 okretaja, jako se osjeti benzin na auspuh, na eko test su rekli da u smjesi ima jako puno benzina, a jako malo zraka. Di je problem?

ODGOVOR:

Točan uzrok lošeg rada motora i velike potrošnje goriva mogu navesti nakon dijagnostike motora. Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora, propuštanje na usinom kolektoru, tlak goriva, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor položaja zaklopke snge, mjerač mase zraka, lambda sonda, kablovi, bobina, električna instalacija , varijator faze, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F - VUČE U LIJEVO ?

Datum objave: 19.07.2013 06:56:56
Slika
PITANJE:

poštovani , lijepo molim moja mazda 323 f iz 2000 godine vuče u lijevo , istina na toj strani je postojao lagani karambol . nekako sam sumnjičav prema ovim strojevima za špur naime pratim neke emisije i u jednoj od njih je pokazano kako se uzimaju u obzir svi parametri u odnosu na zadnje kotače . pa pošto sam laik da li mi možete savjetovati što da radim , da li možda vi možete pregledati stvar ili preporučiti majstora koji možda ima takav uređaj i može to otkloniti . unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Uzroci zbog kojih Vaše vozilo može vuči u lijevo su ; gume, felge, kočnice, pojedini dijelovi ovjesa, amortizeri, deformacija karoserije, loše obavljeni karoserijski radovi . tek na kraju bih spomenuo geometriju ovjesa ( špur ) . Mogu se baviti Vašim vozilom .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 DTI - ULJE U RASHLADNOM SUSTAVU ?

Datum objave: 17.07.2013 11:59:04
Slika
PITANJE:

renol laguna 2.2 dti 2003.mjesa vodu i ulje al nema pritiska u posudi od vode mjenja sam brtvu glave i brusio glavu bez uspjeha blok je u redu i glava je u redu dali je uzrok mali hladnjak kod filtera znate li mozda u cemu je problem.hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Ako je sve u redu što ste naveli , uzrok može biti hladnjak za ulje. U hladnjaku za ulje je veći tlak nego u rashladnom sustavu i ulje može iz hladnjaka ulja na taj način ulaziti u rashladni sustav motora.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 416 1,6 i. 16V - NAKON DUGOG STAJANJA NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 16.07.2013 18:25:49
Slika
PITANJE:

Auto: Rover 416 Si , 96 g. 1.6 benzinac 16V ima problema s paljenjem, auto se upali na 1-2 sekunde i ugasi se, pumpa za gorivo baca pritisak od 2,5 bara, sad jel ga zeza imobilizer posto nema originalan kljuc ? ali opet sumnjam da je to jer auto je po prvi put upalio bez problema, nakon toga nista.... auto gotovo 2 godine nije bio paljen, te se upalio bez problema. kompjutor i relej pumpe za gorivo su zamijenjeni, ali bez ikakvog ucinka ,ista stvar je sa novim i sa starim komponentama.. molim pomoc!

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu mogu biti neispravni : imobilajzer, sustav paljenja ( loša iskra na svjećicama ) , električna instalacija i konektori ( pad napona ) , injektori, regulator tlaka goriva, filteri, nečist rezervoar, senzor radilice, senzor tlaka MAP, senzor temperatuire ECT, senzor položaja zaklopke snge, faza motora, kompresija motora, propuštanje na usinom kolektoru.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 19 1,9 D - CRNI DIM ?

Datum objave: 15.07.2013 07:57:14
Slika
PITANJE:

imam renault 19 europa 98 godiste 1.9 diesel 47 kilovata obicni diesel samo zelim znati kad po gasu pritisne da hocu promjeniti brzinu puno dimi crn dim,uz brdo pogotovo dimi do cega moze biti ili umjestu kad dodam gas puno nemozes ostati od dima hvalaaa

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti zbog kojih se stavra crni dim su ; nečist filter zraka, loše dize, regulator količine goriva, EGR ventil, začepljenje na usisnoj strani motora, začepljenje auspuha , visokotlačna pumpa, loše mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,9 CDTI - ZAŠTO SE "TRESE" MOTOR ?

Datum objave: 13.07.2013 08:41:24
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Htio bih vas zamoliti za jedan odgovor,vozim Opel Astru 1.9 CDTI,88 KW,120 PS iz 2005.godine.Prošo sam 196.000 km i prije mjesec i pol dana,na 2000/2200 okretaja,auto mi je počel tresti.Bil sam kod mehaničara,na kompjutoru nije pokazalo grešku,počistil mi je usisnu granu i opet je treso na narečenim okretajima,veli da su mi dizne ok,da ih ne treba mjenjati,stavil mi je novi senzor i opet trese.Sad mi je reko da bi na kraju trebalo promjeniti papučicu gasa jer nit on sam nezna zašto trese.Veli da još nije imal takav slučaj.Što se tiče goriva,pažljivo odabirem benzinske crpke(PETROL,OMW I TIFON),INU i ostale privatne crpke izbjegavam.Zaboravil sam napomenuti da mjenjam brzine između 2.500/2700 okretaja,a da mi na višim okretajima auto ne trese,pa vas molim ako mi možete objasniti o čemu se radi,da si ne radim strošak kod mehaničara,ionako sam već dosta dal. Hvala vam unaprijed. Ljep pozdrav Kristijan

ODGOVOR:

Točan uzrok zbog čega motor ima neravnomjeran rad ( trese ) mora otkriti Vaš mehaničar ili servis kojemu povjerite popravak Vašega vozila. Uzrok se može otkriti neposrednim uvidom na vozilu i pojedinačnim ispitivanjem pojedinih komponenata. Nije realno očekivati da Vam netko bez mogućnosti ispitivanja na vozilu točno i jednoznačno navede što je neispravno . Ispitati treba slijedeće : prisutnost zraka u gorivu, filtere, senzor pedale gasa, injektore, EGR ventil, MAF senzor, CKP senzor, električnu instalaciju motora, mehaničko stanje motora, senzor tlak azraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, ECU centralu motora.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,2 i. - LOŠA KOMPRESIJA NA DVA CILINDRA ?

Datum objave: 12.07.2013 10:32:17
Slika
PITANJE:

Imam jedam problem sa Škodom Fabia 1.2 HPT, 44Kw 3.cilindra 2008.godina Prvo su mi izgorile svijećice to su mi promjenili na servisu i poništili greške i rekli su mi da je možda otišao senzor bregaste osovine. Nakon negog vremena upalila mi se žuta lampica od motora i poćela je blinkati otišo sam opet u servis,Napravili su mi test motora i izmjerili kompresiju a ona jee iznosila prvi cilindar 15,drugi 8.5,i teći 7,5.rekli su mi da trba napraviti generalku ili su ventili izgorili.Međuti auto sad radi normalmo ne troši ulje ne dimi i ne troši vodu, ima normalnu potrošnju.Da li mi možete reći o kakvom je kvaru rijeć,i šta napraviti i kolika je kompresija tog motoru? Hvala na razumjevanju i pomoći.

ODGOVOR:

Kompresija motora na drugom i trećem cilindru je loša. Nakon nekog vremena napravite opet mjerenje kompresije. Ako se i tada utvrdi da je komprsija loša , razmišljajte o mehaničkom uređenju motora. Uzroci loše kompresije najčešće su propuštanja na ventilima . Međutim nekada su uzrok i propuštanja na ventilima. Kada budete opet mjerili kompresiju zatražite da Vam naprave test propuštanja cilindara . tada ćete točno znati da li se propuštanje događa na ventilima ili na klipnim prstenovima . Ta informacija će biti vrlo korisna za Vas.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,0 i. - UGASIO SE MOTOR ?

Datum objave: 12.07.2013 06:54:22
Slika
PITANJE:

ww polo 1998 g. 1.0 - prešao cca 115000 km Prije 10-ak dana u vožnji pukao zubčasti remen i auto se ugasio ( remen je mijenjan prije 2,5 godine i od tad sam prešao cca 10.000 km?! Dakle, zamijenjen je remen, ventili,brtva glave... Danas prilikom vožnje na dužoj relaciji mi se upalila lampica ulja (a ulja ima ) i osjetio sam da gubi snagu. Na kraju mi se i ugasio, ali je upalio bez problema. Kad je u leru-lampica se ne pali.... Molim za savjet. Hvala

ODGOVOR:

Najprije treba obaviti kontrolu mehaničkog stanja motora a to znači : izmjeriti kompresiju, provjeriti fazu motora, provjeriti propuštanje na usisnom kolektoru, provjeriti tlak ulja, provjeriti stanje ispušnog sustava . Nakon ovoga se radi provjera sustava dobave goriva i to : tlak goriva, injektor, regulator tlaka , pojedini senzori motora, aktuator minimuma, filteri, nečist rezervoar, senzor radilice, električna instalacija motora. Na kraju po potrebi treba ispitati i stanje bobine, kablova, svjećica . U rijetkim slučajevima uzro može biti i ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 PICASSO 2,0 HDI - KOJI JE PRAVI ZAMAŠNJAK ?

Datum objave: 10.07.2013 16:12:51
Slika
PITANJE:

Poštovani, Vlasnik sam vozila marke: Citroen C4 Picasso, godina proizvodnje 02/2007.god.s brojem šasije : VF7 UDRHJH 45034046, a radi se o HDI motoru 2,0 ccm/100kw. Automobil ima RUČNO UPRAVLJANI MJENJAČ ili kako ga još zovu"poluautomatski" odnosno robotizirani mjenjač, a koji je upravo razlog zbog kojega Vam se obraćam. Naime prije pola godine ustanovljeno je da tzv. plivajući zamašnjak "prolupao" , a što bi se čulo samo prilikom starta motora, sad nakon nekog vremena čuje se gotovo non-stop te je nedavno prestao šaltati. Ovim putem Vas molim za informacije vezane uz sam zamašnjak jer naime gotov nitko da mi odgovori koji točno zamašnjak ide u predmetno vozilo i svi nešto frfljaju sami sebi u bradu kao da kupujem turbo-punjač za svemirski brod. Zato Vas molim ako je ikako moguće da mi pogledate ovaj link i ako ste u mogućnosti odgovorite da li je to zamašnjak koji ide u moje vozilo??? http://www.bestpartstore.co.uk/1110371 Jer koliko vidim po onom što piše to je zamašnjak koji ide kod mene ali opet nisam stručan i ne mogu to 100% tvrditi. Bio bih Vam vrlo zahvalan ako mi možete pomoći u rješavanju ovoga problema i srdačno Vam se zahvaljujem na Vašem razumijevanju za naše problem. Ivan Ć.

ODGOVOR:

Prikaz na linku koji ste naveli ne znači ništa i tako se ne nabavlja zamašnjak . Jedini pravi način za naručiti i nabaviti zamašnjak je broj šasije vozila ili direktna usporedba postoječeg zamašnjaka i zamašnjaka kojega će Vam ponuditi u skladištu dijelova. Na taj način možete biti posve sigurni da ćete dobiti točno odgovarajući zamašnjak. Dakle nikakvih problema nema ako postupite kako sam Vam predložio .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 205 1,1 i. - NE PALI NA KLJUČ ?

Datum objave: 06.07.2013 22:50:14
Slika
PITANJE:

Postovani kod mene je auto pezo 205 1.1 benzin,dao sam ga bratu isao mjesec dana u Hrvatsku i sve radi ok,a sad me zove vratio se nece da upali na kljuc,na guranje hoce i radi sve normalno samo na kljuc nece da upali ne znam sta mu je!!!Ima dobar kontakt ali nece da pali na kljuc volio bih da znam u cemu je proble,s postovanjem.

ODGOVOR:

Ako motor pali na guranje a ne pali na ključ , moguće neispravnosti su ; akumulator, elektropokretač, kontakt brava . Najprije provjerite kleme akumulatora i sam akumulator a nakon toga po potrebi i sam elektropokretač . 

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,9 TDI - KOJE ULJE ZA MJENJAČ ?

Datum objave: 05.07.2013 15:30:46
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine meić zahvaljujem vam u ime svih nas vozača na besprijekornim i dragocjenim savjetima i molim da mi odgovorite koje ulje ( koji proizvođač)ide u mijejnač audi 80b4 1,9 tdi 1993 godina i koja količina puno vam hvala na svemu

ODGOVOR:

Odgovarajuće ulje za mjenjač je 75W90 Synthetic . Količina ulje je 2,3 litre.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,1 i. - ZADNJI MOST ?

Datum objave: 05.07.2013 14:05:54
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću imam peugeot 206 1999-2000 g motor 1-1 sve je uredu pali od prve ali kada krenem i u vožnji zadnji dio škripa posebno desna strana ustavim auto otvorim gepek i naslonim se zaljuljam ono opet škripa mislim amortizeri samoinicijativno stavim nove i ništa nakon pređenih desetak km opet škripa nisam se konsultira sa sa mehaničarim ko velim radije ću to da napravim sa servisom smatrajući da ste vi bolje opremljeni i da bolje poznajete problem koji me je snašao ma da svakako treba pogledati da bi se utvrdi pravi problem ali eto ako bi ste bili ljubazni ovako bez sučeljavanja da mi iz vašega iskustva dočarate o čemu bi su moglo raditi bio bih vam zahvalan !

ODGOVOR:

Ako su amortizeri zamijenjeni , ako su doro fiksirani , onda škripanje nastaje na osovinama i ležajevima zadnjeg mosta. U tom slučaju problem se može riješiti samo rastavljanjem osovina i ležajeva te njihovim servisiranjem .

na vrh Povratak na vrh

OPEL COMBO 1,6 i. - DA LI DA MIJENJAM MOTOR ?

Datum objave: 05.07.2013 13:33:00
Slika
PITANJE:

poštovani, imam opel combo 1.6i, 2003g kupljen prije dvije godine. problem je u tome što troši puno ulja, cca na 1000km 2-2,5 litre ulja. ispočetka je bilo manje ali što dalje sve više. uz sve to malo malo mi "začađavi" svijećice pa auto počme "trokirati". da li da mijenjam motor ili da popravljam ovaj? koji još motor odgovara ovome, navodno od astre g? puno puno hvala na odgovoru, lp, dinko

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje samo na dva načina i to kroz vodilice ventila i kroz klipne prstenove. Stručnim pregledom motora može se točno utvrditi da li treba samo zamijeniti vodilice ventila ili još i klipne prstenove. Naravno da nećete razmišljati o drugom motoru dok ne dobijete stručno mišljenje od stručne osobe od povjerenja. Detaljnije objašnjenje i prijedlog rješenja mogu Vam dati na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 D - ULJE U RASHLADNOM SUSTAVU ?

Datum objave: 05.07.2013 07:00:09
Slika
PITANJE:

Postovani g Meic, Imam E klasu 220 D god 1997. Danas prilikom kontrole motora usanovljeno je da u rasladnoj tekucini pliva crno ulje. otvorio sam posudu u kojoj se nalazi rasladna tekucina stavio prst unutra da vidim koliko ima tekucine i kada sam izvadio prst, prst je bio crn od ulja. Ulje na sipki motora je na normalnom nivou i na cepu od motora je sve normalno. Cuo sam danas da bi to mogao biti tzv hladnjak od ulja na motoru ona kockasta kutija. Molim savijet i vase misljenje. Auto ima 265 000 km i kupljen je od prvog vlasnika prije tri mjeseca i ja nisam do danas nista gledao jer je prije kupnje napravljen servis. Zahvaljujem

ODGOVOR:

Najprije bi trebalo oprati ekspanzionu posudu a po potrebi i kompletan rashladni sustav te staviti novu rashladnu tekućinu. Nakon toga bi trebalo pratiti da li će se opet pojaviti ulje u ekspanzionoj posudi. Ako s eulje ne pojavi sve je u radu . Ako s eulje pojavi tada traba demontirati hladnjak ulja i isti ispitati pod tlakom te ga po potrebi zamijeniti . Ako je hladnjak ulja ispravan , uzrok je brtva galve motora ili sama glava motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MODUS 1,6 i. 16V - TRESE I NE PRIMA GAS ?

Datum objave: 04.07.2013 06:19:43
Slika
PITANJE:

pozdrav Imam Renault modus 1.6 16 V ......desava mi se problem sa cukanjem pri vozni preko 70 km/h ....auto pocme tresti i neprima gas....vozio sam ga u ovlasten servis i onu su mi rekli da je katalizator zacepljen ....ali skinuo sam katalizator i sve je u redu s njime......pa bih molio vas savjet.....vadio sam i svjecice i nisu lose a filter goriva je original pa neznam ako ste se susreli kad s takvom situacijom molio bih pomoc ....hvala

ODGOVOR:

Najskuplji popravak će biti ako počnete sami mijenjati pojedine dijelove. Tada ćete vjerovatno zamijeniti ono što je ispravno . Moguće neispravnosti su : svjećice, kablovi, bobina, filteri, nečist rezervoar, regulator tlaka goriva, injektori, senzor radilice, senzor položaja zaklopke snaga, senzor tlaka zraka, EGR ventil, električna instalacija motora, lambda sonda, mjerač mase zraka. Najbolje je obaviti stručni pregled i dijagnostiku motora i tada se može točno znati što je uzrok prekidanja .

na vrh Povratak na vrh