Danas je: 29.07.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA F 1,4 i. - NA MOMENTE NEĆE UPALITI ?

Datum objave: 31.05.2013 15:40:17
Slika
PITANJE:

Poštovani.Vozim Astru f 1.4, i s vremena na vrijeme dešava se da na hladno, tj. uglavnom nakon prespavane noći , vergla ali neće upaliti.Na momente kao da će upaliti, ali radi par sekundi na strašno malom broju okretaja, te se ugasi.Nakon nekoliko neuspjelih pokušaja jednostavno uhvati, malo zadrhti , ne prima potpuni gas, i jednostavno proradi kao da je sve ok.Tokom vožnje zna trgnuti kod naglijeg davanja gasa.Nakon toga sve bude normalno i danima nema problema. Molim za Vaš savjet, unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Postoje dva osnovna uzroka zbog kojih motor ne može upaliti , jedan je izostanak iskre na svjećicama a drugi je da nema goriva na injektorima. Kada bi Vi mogli utvrditi u momentu kada motor ne pali , da li nema iskre na svjećicama ili nema goriva na injektorima odmah bi znali čime se treba baviti . Ako iskre na svjećicama nema onda se ispitiju komponente sustava paljenja ( svjećice, kablovi, bobina, senzor radilice, električna instalacija ) . Ako iskre na svjećicama ima onda se ispituju pojedini dijelovi sustava ubrizgavanja ( dobava goriva ) a moguće neispravnosti su ; niski tlak goriva, filter goriva, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, senzor položaja zaklopke snage, senzor tempeature senzor motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, električna instalacija, relej ECU centrale, relej pumpe goriva, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 i. 16V - LUPANJE U MOTORU I NAKON POPRAVKA ?

Datum objave: 31.05.2013 12:59:09
Slika
PITANJE:

LUPANJE U MOTORU OPEL ASTRA 1.4 16V 2002g Poštovani g Meić,na mojoj Astri prije neki dan počelo je lupati u motoru.Majstor je rekao da mu sve to navodi na hidropodizače,ali da bi on za svaki slučaj skinuo glavu motora da vidi u kakvom su stanju ventili.Kad je skinuo glavu imalo se šta vidjeti,motor je bio pun taloga,cijev od iberlaufa totalno začepljena a i karter takodjer.Skinuo je klipove te na njima zamjenio karike i leteće ležajeve. Obrada glave (strojna obrada glave Čukman) 8 novih ispušnih ventila i vodilica,brušenje usisnih ventila i svih siceva ventila te ravnanje glave.Majstor je stavio nove podizače ventila,sve nove brtve,zupčasti remen i sve rolice.Sve je lijepo oprao, složio i upalio a on opet lupa isto kao prije!Lupa kao hidro podizač ali prosto ne vjerujem jer je na starim je bio isti zvuk.Bojim se da bi zvuk dolazio iz bloka motora kao npr osovinica klipa.Na leru se ne čuje gotovo ništa,na 1500 obrtaja počinje lupati,na 2000 obrtaja se smiri a iznad 2000 pa nadalje lupa. Znam da je teško ovako bilo što reći,ali iz V ašeg iskustva na ovakvim vozilima možete li pretpostaviti što bi otprilike moglo biti? Pozdrav i hvala.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu najvjerovatnije lupa jedan ili više ležajeva radilice . Točan odgovor mogu dati nakon kratkog pregleda Vašega vozila . Pregled bi za Vas bio besplatan.

na vrh Povratak na vrh

BMW 540 E39 4,4 i. - LOŠE RADI NA LERU ?

Datum objave: 31.05.2013 09:22:54
Slika
PITANJE:

imam problem naime radi se o bmw e39 540i 210kw 98god auto ide odlicno nista ga ne gusi ne trokira ali u mjestu kad stoji obrtaji skacu pa padaju inace radi na 500 kazu da je moguce da je 99posto lamda sonda a drugi problem je sto se auto u mjestu ugrije i upali se termostat napravim 10km i stanem on se odmah ugrije hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Motor može nepravilno raditi na leru zbog slijedećih razloga ; propuštanje na usisnom kolektoru, nečisti injektori, EVAP ventil rezervoara, senzor temperature motora, aktuator minimuma, leptirasti ventil na usisnoj grani, senzor položaja leptirastog ventila, loša kompresija motora, senzor temperature zraka u usisnoj grani, senzor tlaka zraka, mjerač mase zraka, regulator tlaka goriva, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora. U vezi pregrijavanja motora treba najprije provjeriti termostat, pumpu za vodu i hladnjak .

na vrh Povratak na vrh

SAAB 9000 2,0 TURBO - KOMPRESIJA I KOMPRESIONI OMJER ?

Datum objave: 30.05.2013 13:55:52
Slika
PITANJE:

Postovani drugi put trazim savet od vas pa me interesuje kolika je krajna granica merenja kopresije kod saaba 9000t to jest do koje granice ne treba raditi karike,s obzirom da je fabricka 9 bara

ODGOVOR:

Kada postavljate ovakva pitanja onda trebate znati da svakako treba navesti točne tehničke podatke o motoru a to su snaga motora , zapremina , oznaka motora, godina . SAAB ima dva benzinska motora 2,0 turbo . Jedan je od 110 KW a drugi od 136 KW ( B204E i B204L ) . Krivo mislite kada kažete da je tvornička kompresija 9 bara . Istini odgovara činjenica da je omjer kompresije na Vašemu vozili 9,2 : 1 ali to nije tlak kompresije koji se mjeri u barima nego kao što sam već spomenuo kompresijoni omjer . Kompresioni omjer je odnos između usisnog volumena cilindra i kompresionog volumena . Tlakovi kompresije na Vašem vozilu trebaju biti veći od 11 bara a uz to treba provjeriti kolika je emisija uljnih para na odušku ulja iz motora.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FAVORIT 136 L - LOŠE RADI NA LERU ?

Datum objave: 30.05.2013 13:34:38
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić imam Škodu favorit 136 L (91). Problem je taj da dobro radi desetak minuta(čok se isključi i radi na 800 o/min)ali ler gas počinje padati postepeno na cca 500 O/min i auto se guši tj. moram ga stalno držati na gasu, a malo teže i kreće. Primjetio sam da kada skinem iberlauf kod čepa ulja povisi broj okretaja. Motor je repariran prije 20ak t/km(karike, dihtung glave itd). Dim na auspuhu je normalan, fergazer čiščen kompletno prije 2g. a ispuhao sam i dizne neki dan ali sve isto. Molim Vas za vaše mišljenje o čemu bi se tu moglo raditi. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Postoji više mogućih faktora koji utječu na loš rad motora na leru . Sve faktore utjecaja ću nabrojiti po logičnom redoslijedu a to su : kompresija motora, podešenost ventila, propuštanje na usinoj grani, propuštanje na vakum cijevi servo uređaja kočnice, rasplinjač ( nečist ili loše podešen ) , predpaljenje, razvodnik paljenja, razvodni mehanizam ( istrošenje ) . Sada bi trebalo sve navedeno jedno po jedno ispitati i nakon toga otkloniti otkrivenu neispravnost .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE1,4 i. - DA LI JE SERVIS POGRIJEŠIO ?

Datum objave: 29.05.2013 14:10:26
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam megana clasic 1998.g u 1 mj.mijenjao sam stražnje amortizere i torzionu osovinu..( i to u Baoticu) da bi mi sada nakon 4 mj. auto ponovo sjeo na kotače...Ponovno sam otišao do mehaničara...istih... koji su rekli da je sad otišla druga torziona osovina... Na pondu su stavili stabilizator... .. Naravno svaku put sve masno zaracunaju.... Što mi je činit...ako sad i to promjenim hoću li za par mjeseci biti ponovni gost mehaničara..Inače auto je redovno servisiran i kako se kaže mažen i pažen..

ODGOVOR:

Kada se obavljaju pojedini radovi na vozilu onda stručna osoba treba sagledati sve detalje na vozilu i navesti što sve treba zamijeniti i napraviti da bi vozilo dugoročno bilo dobro i pouzdano . Prilikom takvih procjena i izrade troškovnika uvijek postoje dva gladišta . Na jednoj strani je vlasnik vozila koji želi što manji i što jeftiniji popravak a na drugoj strani je servis koji želi odraditi sve po pravilima struke kako bi obavljeni radovi dugoročno garantirali ispravnost vozila. Ja ovime ne želim reči da je to bilo tako i u Vašem slučaju . Ukoliko Vam servis nije pružio kompletnu informaciju što i kako bi trebalo obaviti popravak onda je to propust servisa.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 214 1,4 i. - MOMENT KLJUČ

Datum objave: 28.05.2013 13:59:08
Slika
PITANJE:

U IME SVIH OVI LJUDI I U MOJE IME ZAHVALJUJEM NA POMOCI I ODGOVORIMA LJUDI NISU NI SVAJESNI KOLIKO OVAJ VAS TRUD VRIJEDI .DA JA IMAM MALI PROBLEM POSJEDUJEM DVA KILO KLJUCA IZ AMERIKE NA SVAKOM OD NJIH IMA PO DVIJE MJERE PA ME POMALO BUNR S JEDNE STRANE PISE FUT PAUNDS A S DRUGE DA-NM I ISPOD M-PA KGS I TREBAO BI DOTEGNUTI GLAVU MOTORA NA POVERU 214 U KNJIZI NUDE NM-20 ILI LBF-15 I 2 X 180 STUPNJEVA MOJ JE PROBLEM AKO SE ODLUCIM NA NM NASA MJERENJA A NA KLJUCU JE KAO STO REKOH DA-NM I M-KGS DA BI BIO SIGRAN STO POSTO NA KOJO STRANI KJLUCA DA PODESIM I STA DA KORISTIM FITE ILI NM HVALAQ PUNO .

ODGOVOR:

Zahvaljujem se na lijepim riječima . Stvarno mali broj ljudi može prepoznati ogroman rad, motivaciju, energiju, troškove i angažman koji zahtijeva ova stranica i besplatno odgovaranje na postavljena pitanja kojih je nevjerovatno puno s našeg govornog područja, Evrope i svijeta. Odgovoriti ću na Vaše pitanje . Na gotovo svakom moment ključu postoje brojne mjerne jedinice koje ste i Vi spomenuli . Vi se trebate držati naših uobičajenih mjernih jedinica a to su Nm ( Newtonmetar ) . U tehničkoj bazi podataka u Evropi uvijek su navedeni momenti pritezanja u Nm a rijeđe u kgm ( kilogrammetar ) . Da ne bi bilo zabune 1 kgm = 10 Nm .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,4 i. 16V - LAMBDA SONDA ?

Datum objave: 28.05.2013 13:46:02
Slika
PITANJE:

IMAM PEUGEOT 307,1400 KUBIKA,16 V,90 HP. STALNO IMAM PROBLEMA SA LAMDA SONDOM.ODLAZIO SAM I OVLAŠTEN SERVIS ALI NISTA.DVA MJESECA DOBRO ONDA PONOVO PROBLEM.PA SAD IDEM PRIVATNO KOD MEHANIČARA.ALI I KOD NJEGA ISTO.OVU GODINU SAM PROMJENIO 4 SONDE.DIGO SAM RUKE OD SVEGA JER ISPADA DA MI SAMO NOVAC I DŽEPA VADE.AUTO TRESE,OKRETAJI VARIRAJU I NE ODAZIVA SE NA GAS.NEGO PONEKAD AUTO SAM OD SEBE POLETI I VIŠE PUTA BIO SAM U GADNIM SITUACIJAMA. MOLIM VAS DA MI POMOGNETE!

ODGOVOR:

Najvjerovatnije od samog početka nije doro defektiran kvar na Vašemu vozilu . Lambda sonda je rijetko kada sama za sebe uzrok zbog čega  ne radi . Postoje drugi razlozi koji u većini slučajeva blokiraju lambda sondu . Ako te uzroke ne otklonite novo ugrađena lambda sonda će opet nakon izvjesnog vremena prestati raditi . Moguće neispravnosti koje mogu blokirati rad lambda sonde su : svjećice, kablovi, bobina, probijanje visokog napona, nečisti injektori, zabrtvljenost usinog kolektora, regulator tlaka goriva, loša kompresija na nekom od cilindara, pojedini senzori motora, ispravnost električna instalacije motora. Detaljnim testiranjem pojedinih komponenata koje sam naveo može se točno otkriti što je neispravno i nakon toga otkloniti kvar/kvarove.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,8 i. - MOTOR LOŠE RADI , NE MOGU OTKRITI KVAR ?

Datum objave: 26.05.2013 23:30:22
Slika
PITANJE:

postovani g. Meicu... vec neko vrijeme ludin sa svojin auton(GOLF 2 1.8) isa san od mestra do mestra ali ne ide .. Naime auto u voznji trza,kad radi na vecim dirima radi ok a kad su manji diri i kad dodan malo medugasa radi kako da ce se ugasiti svaki tren s tim da se ponekad i ugasi. nece ni da pali uredno ponekad 3-4 puta moran zaverglat da bi upalija zadnji mestar mi je reka da pogledan davac temp.vode kompjuteru pa eto to upravo iden pogledat ali me zanima vase misljenje hvala

ODGOVOR:

Kvar je najteže otkriti kada pitate pjedine osobe za mišljenje umjesto da obavite kompletnu dijagnostiku motora koja ima svoju cijenu . Na Vašem vozilu nije problem otkriti kvar ako se obavi slijedeće : ispitivanje mehaničkog sustava motora ( faza motora, kompresija, propuštanje na usinom kolektoru ) , ispitivanje sustava dobave goriva ( tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, pojedini senzori motora, davači impulsa, aktuatori ) , ispitivanje sustav paljenja ( svjećice, kablovi, razvodna kapa , bobina, razvvodnik paljenja, električna instalacija motora, ECU centrala motora ) .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 DITD - NA LER GASU LOŠE RADI ?

Datum objave: 26.05.2013 23:03:48
Slika
PITANJE:

Imam Mazdu 323 DITD 2003 g. ima 74kw to jest 100ks .Na ler gasu dok radi na mjestu varira kazaljka od obrtaja. Ali u vožnji nema razlike u snazi istom snagom vuče i prima gas. A na dijagnostici nepokazuje grešku nikakvu.

ODGOVOR:

Uzroci zbog kojih može motor nemirno raditi na leru su ; zrak u sustvau goriva, filter goriva, nečist rezervoar, nečiste dize, senzor temperature motora, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora, senzor radilice, električna instalacija motora, kontrolni modul visokotlačne pume.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 i. 16V - GORI LAMPICA CHECK ENGINE ?

Datum objave: 26.05.2013 15:24:46
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Ford Focus 1.6 16v 74 kWh, 2002. godište, 158000 km. Već zadnje 2 godine autu gori lampica Check Engine. U servisu su mi spojili auto na kompjuter pa je pokazao grešku Lambda sonde pa sam je zamijenio. Tjedan dana se lampica nije palila, a onda se opet upalila. Nakon toga sam bio na tehničkom pa sam imao loš eko-test i uz tešku muku sam prošao na testu. Na zadnjem servisu prije 3 mjeseca sam opet bio na servisu i našli su rupu na flexi crijevu pa sam i njega zamijenio. Opet se lampica nije palila par dana pa se opet upalila. Zašto se lampica pali i dalje, u servisu mi ne znaju reći. Što vi mislite?

ODGOVOR:

U servisu u kojem ste bili nije nikada napravljena kompletna dijagnostika motora . Napravljena je samo kompjutorska kontrola i očitavanje grešaka s memorije ECU centrale motora. Međutim to nije dovoljno jer se na taj način može otkriti samo manji broj neispravnosti . Ovoga časa mogao bih nabrojiti dvadesetak mogućih neispravnosti zbog kojih se pali kontrolna lampica motora , međutim od toga nećete imati koristi. Kada bih napravio kompletnu dijagnostiku i testiranje motora mogao bih točno navesti što je neispravno i cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE1,4 i. - VIBRACIJE VOZILA ?

Datum objave: 23.05.2013 23:37:44
Slika
PITANJE:

Postovani vec sam postavio jedno pitanje za drugi auto i cekam odgovor ,a evo idrugog pitanja: reno megan 1,4 benz 2001 godiste,podrhtava u vozni kada hocu da ga izvucem pred saltanje pri bilo kojoj brzini, znaci kada mu dodajem gas, cim se oduzme gas ili se drzi konstantni toga podrhtavanja nema. Podrhtavanje se oseca na celom autu odnosno ispod noga, ne trese na volanu, probao sam da zamenim i gume ali isto, trap je servisiran I jos samo da kazem da vise podrhtava kada je natovaren. UNAPRED HVALA

ODGOVOR:

Vibracije koje se pojavljuju na vozilu mogu nastati zbog : neispravnih poluosovina, neispravnih homokinetičkih zglobova, neisprave transmisije ( mjenjač, diferencijal ) , neispravnih ovjesa, neispravnih nosača motora. Pažljivo provjerite sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 D - DIŽE ULJE NA MJERNU ŠIPKU ?

Datum objave: 23.05.2013 08:18:36
Slika
PITANJE:

imam golf 2 1.6 diesel napravljena je polugeneralka ali diže ulje na mjernu šipku , auto super pali i sve normalno radi al samo je ostao taj problem, pa ako bi mi mogli dati kakvo rješenje, zahvaljujem ..

ODGOVOR:

Uzrok su istrošeni cilindri . Istrošenje je veće od dozvoljenog i zato novi klipni prstenovi ne mogu dobro brtviti . Zbog toga kompresija prolazi pokraj klipnih prstenova i stvara pritisak u karteru. Rješenje je obrada cilindara na prvu veću specijalu i ugradnja novih klipova .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - PALI SE STOP LAMPICA I LAMPICA GRIJAČA ?

Datum objave: 22.05.2013 11:26:21
Slika
PITANJE:

Renault Clio 1,5 dci 2001 god Svijetli ko bozicno drvce Postovanje!!! u voznji mi se pale kad pritisnem gas lampice crvena stop motora i stop treptaju par sekundi pa se ugase tj kad pustim gas, kao da se pale kod opterecenja uzbrdo ..... auto ide stalno normalno i ne gubi snagu, i svijetli mi cijelo vrijeme lampica grijaca, grijaci su novi, isao sam vec na servise i stalno kazu bosch pumpa dizne ovo ono jer izgleda zele izvuc lovu od mene, jedno vrijeme nije ujutro palio ili nakon duzeg nepaljenja, pa sam stavio nepovratni ventil za 40 kn i rijesio taj problem, a sta se tice tih lampica to se i dalje pali u voznji a ova od grijaca se ne gasi, kad odem na kompjutor da mi obrisu greske auto normalno pali 2-3 dana i lampica grijaca se gasi ali nakon par dana ona se opet upali u voznji i sljedece jutro auto vergla par sekundi dok ne upali, probao sam sa ispitivacem gledat kad okrenem kljuc dali dobivam struju na grijace, sve je normalno na grijace dođe struja 2 sekunde te se ugasi, koji bi to mogao bit problem

ODGOVOR:

Lampica STOP je multifunkcionalna i pali se uvijek kada postoji bilo koja naispravnost na vozilu ( električna , elektronska, hidraulična, pneumatska ) . Obzirom da svijetli i lampica grijača normalno je da svijetli i lampica STOP jer je prisutan kvar . Kontrolna lampica grijača se ne odnosi smo na grijače nego se ona pali i kada postoji neispravnost na sustavu za upravljanje motorom ili na sustavu za dobavu goriva. Naravno da nije rješenje povremeno resetirati ( ugasiti ) spomenutu lampicu jer će se ona opet upaliti . Paliti će se sve dok ne otkonite kvar . U tu svrhu treba napraviti stručni pregled i dijagnostiku motora nakon čega možete znati što je neispravno i cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN / PEUGEOT 1,4 HDI - BRTVLJENJE DIZE HDI MOTORA

Datum objave: 22.05.2013 09:37:50
Slika
PITANJE:

Zelim da mi odgovorite na koji nacin da otklonim slabo zaptivanje na brizgaljki motora 1,4 HDI.Sve brizgaljke su zamenjene novim u garanciji(50.000km) ali se kvar opet pojavio na jednoj od njih posle 3 godine (95000km).Pokusacu da reklamiram rad u istom ovl.servisu ali ako ne uvaze iz nekih razloga sta moram da uradim kako bih trajno otklonio kvar?Da li moram posebno obraditi sediste zaptivaca brizgaljke pre njegove zamene?Vozilo koristi moja kci i prezadovoljni smo komforom i potrosnjom Shell-ovog plinskog ulja top kvaliteta. Ako dozvolite malu sugestiju,isti kvar je imao i jedan citalac("sijukanje zraka i miris ispusnih plinova u kabini"-isti simptomikao kod mog vozila),vi ste dali odgovor da je neispravna cev/creva turbopunjaca ili izduvni sistem.Nadam se i verujem da zbog Vaseg ogromnog iskustva i znanja da niste sujetni. Pozdrav iz Norveske Branko,nekadasnji student 86-91 iz Ilice 256b/TSC/TVA

ODGOVOR:

Brtvljenje dize se radi tako da se detaljno očisti dosjed dize u glavi motora a nakon toga se ugrade naove brtve i tako riješi propuštanje. Odgovore na pitanja dajem na osnovu subjektivnih opisa vlasnika vozila . Nekada je moguće dati kratki i točan odgovor, nekada je odgovor opširan jer obuhvača više mogućih faktora utjecaja, nakada odgovor može biti samo informativnog karaktera jer nije moguć neposredan uvid na samom vozilu . Dijagnostika je skup aktivnosti koja se radi na samom vozilu ( a ne na daljinu ) i koriste se sve moguće metode da se dođe do cilja a to su ; mjerenje, ispitivanje, imaginacija, stručnost,  upotreba pojdinih alata, ispitnih uređaja, testiranja.

na vrh Povratak na vrh

OPEL FRONTERA 2,3 TD - PROBLEM S KOČNICAMA ?

Datum objave: 22.05.2013 07:13:43
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Imam problem sa kočnicama na opel fronteri 2.3 td. prednji desni točak mi ranije hvate,te povlači u desnu stranu,diskovi novi,pločice nove,promjenjeno jer sam mislio da je uzrok u tome.Cilindri na kotačima (kočioni)rade,kočnice ozračene.Osjetim da kad napumpam kočnicu ona polako propada,ne znam je li problem u glavnom kočionom više ni sam ne znam što učiniti. Unaprijed se zahvaljujem na odgovoru i pomoći! S štovanjem Dario!

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzroci mogu biti ; glavni kočni cilindar, fleksibilne cijev kočnice, kočna kliješta, kočni cilindar na prednjem kotaču ( razlika u kočnoj sili i tlaku ) . Glavni zadatak osobe koja treba rješiti ovaj problem je da svojom stručnošću, logikom razmišljanja, neposrednim ispitivanjem , otkrije stvarni uzrok i otkloni kvar . Ponekad su kvarovi specifični , nisu tipični i traže poseban prsitup , motiviranost i maksimalni angažman .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 1,6 TS 16V - MOTOR NE POSTIŽE RADNU TEMPERATURU ?

Datum objave: 22.05.2013 06:38:12
Slika
PITANJE:

ALFA ROMEO 156, 1.6 16V, 1998G. Imam probleme s navedenim vozilom to što ne diže temperaturu, nikako da dođe do 90 stupnjeva dok se vozi, koliko god vruće vani bilo i koliko god dizao okretaje. Kad je na mjestu i u leru još nekako i digne temperature na 90C, ali dok se vozi nikako. Povremeno auto zadimi i trokira ko da gubi snagu, ali jako rijetko se dešava, inače vozi sasvim normalno. Naime promjenjen je termostat i senzor na njemu, i temperatura ne laže jer smo mjerili vanjskim termometrom, jedino što bi mogao biti problem je što je termostat koji smo stavili polovan (od alfe 156 2002g. a moja je 1998), a auto isto radi što i prije promjene termostata, je li moguće pumpa vode ili motorić klime da zeza jer i kad god upalim auto klima se automatski upali iako je bila ugašena. P.S. Varijator faze dosta lupka kao da vozim dizelaša i jučer sam tek primjetio da je cijev usisa bila otkačena nakon filtera a prije senzora protoka zraka, a tako sam vozio i na 5000 okretaja i sa brzinom oko 190 na autoputu, je li moguće da je ušlo nešto prljavštine u motor i što mi je činiti ako jest? Hvala unaprijed na odgovoru!

ODGOVOR:

Ako se motor teško zagrijava i ako ne može postići radnu temperaturu jedini uzrok je termostat . Termostat mora biti ispravan i pouzdan , zato je najbolje ugraditi novi originalni termostat . Grešku može raditi i indikator temperature . U tom slučaju je temperature motora obično dobra a indikator daje lažni prikaz temperature motora. Drugi lažni prikaz temperature motora može nastati zbog neispravne instrument ploče. Klima uređaj se može nekontrolirano upaliti zbog greške na sustavu klime ( presostat, relej ventilatora, električna instalacija, upravljački modul klima uređaja ) . Ako je varijator faze neispravan, zašto ga ne zamijenite , sam se neće popraviti .

na vrh Povratak na vrh

LANCIA LYBRA 2,0 i. 20V - ZAŠTO STALNO PUCA MIKRO REMEN ?

Datum objave: 21.05.2013 09:05:20
Slika
PITANJE:

dobar dan postovani ovo je moj problem imam lanciu lybru 20 20v benzin 2001 g auto imam dugo nisam imao nikakvih problema do najednom kad mi je pukao mali mikro remen onaj sto ide sa radilice i otisao pod zupcasti remen posljedice znate i sami to sam napravio promjeni klizac spaner remenica radilice u odlicnom satnju ali nakon od prilike sto kilometara on ponovo puca posljedice znate ja to ponovo napravim nakon predjenih od prilike 500 kilometara on ponovo puca ali u paljenju tako da nije napravio stetu samo ga je ustipnuo zupcasti auto je pregledan u par servisa medju ostalim i autocomerce ovlasteni servis nitko nije uspio naci gresku auto savrseno radi nema nikakvih gresaka ja iznerviran ostavim auto stajao je tri godine ako mozete dati nekakv ptencijalan uzrok za ovo gore ali sad tek dolazi moj problem i odlucim ga ponovo pokrenut da se nebi desilo gore navedeno improviziram nekakav lim iza remenice da remen nemoze doc do zupcastog evo presao sam oko 2000 km nista se nedesava ali auto vuce kao da ima 100 ks a ima ih 150 nisam prije naveo ali auto ima plin i isto slabo vuce i na plin napravljen dijagnostika sve je u redu na testeru sve radi ali on neide lamda sonde rade protocnik radi svi parametri dobri kompresija 15 na svih pet klipva zanima me ako ste upuceni dali leptir mora otvoriti 100% na kontakt ili auto mora biti upaljen jer na kontakt ga otvori 18% a kad je upaljen ide do 100% oprostite na ovolikom tekstu ali zaista vise neznam sta bi unapred vam zahvaljujem

ODGOVOR:

Pucanje kanalnog remena nastaje zbog blokade pojedinih osovina koje pokreće taj remen , drugi uzrok je upad stranog tijela ( najčešće kamenčić s kolnika ) ispod remena . Kada pukne kanalni remen i kada dio toga remena dođe ispod zupčastog remena isti također puca jer nije rastezljiv . Nije uvijek jednostavno otkriti da li povremeno dolazi do blokade pojedine osovine i pucanja remena jer blokada obično nastaje na nevidljivom mjestu . Međutim stručnim pristupom i pažljivim ispitivanjem može se defektirati kvar . Problem koji ste naveli da vozilo nema portrebnu snagu i ubrzanje je druga grupa aktivnosti koje treba obaviti . Redoslijedi ispitivanja je slijedeći ; mehaničko stanje motora, hidraulično ispitivanje sustava dobave goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećiama, sustva za upravljanje motorom . Moguće neispravnosti su ; faza motora, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, pojedini senzori motora, davači, aktuatori, tlak goriva, injektori, regulator tlaka goriva, loša iskra na svjećicama, kablovi, bobina, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 T - NEMA KOMPRESIJE ?

Datum objave: 20.05.2013 08:57:06
Slika
PITANJE:

postovani gospodine prvo da vam se zahvalim na odgovoru koji je vezan za bmw sada imam problem odnosno nije mi jasno po zakonima fizike sta se moglo desiti sa mojim passatom 1.8 turbo 2001 god. evo u cemu je problem..... pri brzini od oko 110 km motor se jednostavno ugasio kada sam prikopcao isti na kompjuter pokazao mi je kod P0011. cek engine sijalica se nije upalila ali je registrovan navedeni kod. slijedeci uputstva i znanje kontrolisao sam nivo ulja -ok pritisak uljne pumpe -ok prilikom startanja vidno je ulje na bregastoj osovini, tajming remen je u redu i u fazi je pumpa benzina ima pritisak svjecice imaju varnicu sve izgleda u redu ali kada sam pokusao da izmjerim kompresiju ni na jednom klipu nema pritiska-nula. ne mogu vjerovati da je nesto lose sa karikama ili klipovima pa vas molim ako vi mozete da me bar uputite sta bih trebao da kontrolisem slijedece jer ovo sa kompresijom mi nije bas jasno posto alnaser okrece motor ali uopste nema kompresije. inace auto je preslo oko 200 000 km i kompresija prije oko mjesec dana je bila preko 11 puno vam se zahvaljujem i zelim puno uspjeha u radu pozzzzz

ODGOVOR:

Greška koju ste očitali P0011 se odnosi na položaj bregaste usisne bregaste osovine . Moguće neispravnosti su ; odstupanje u fazi motora, senzor bregaste osovine, električna instalacija, mehanička greška na ventilim ili motoru . Najprije dobro provjerite fazu motora a nakon toga izmjerite kompresiju s manometrom za koji ste potpuno sigurni da je ispravan . Ako kompresije nema uzrok mogu biti : faza motora, ventili, bregaste osovine, klipni prstenovi ( što je malo vjerovatno ) .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO MATIZ 0,8 i. - PUNO PROBLEMA NA MALOM AUTU ?

Datum objave: 17.05.2013 13:00:28
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam daewoo Matiz, 2000. god, prešao cca 160.000km. Uglavnom neće uplatiti, a nije akumulator. Znaci upalio sam ga sa kablovima (jedva) ali kad sam odspojio kablove radio je možda 1 min i ugasio se. Motor je imao čudan zvuk i kad bi stisnuo gas ne bi ga registriro. Svijetla, zmigavci, sva četri zmigavca, svjetlo na kontrolnoj ploči, svijetlo kad otvorim vrata jedva da se vidi da rade (gotovo nista se ne vidi). Druga stvar lampica alternatora je stalno upaljena i nece se ugasiti. Treće auto je bio u brzini i dignuti rucna i sad kad izbacim brzinu i spustim rucnu ne mogu ga pomaknut sa mjesta. Isto mi se čini da jako puno ulja troši (ne vidim da negdje pusta po podu). Mjenjo sam razvodnik paljenja. Remen kolko mogu viditi je zategnut, nigdje ne visi, nije labav.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su ; alternator, akumulator, elektronika paljenja,  niski tlak goriva, filteri, regulator tlaka goriva. Vozilo ne možete pomaknuti jer su  se zalijepile kočne papučice za kočne bubnjeve, zbog oksidacije ( hrđe ) . Kada se upali motor može se vidjeti da li su uzrok potrošnje ulje vodilice ventila ili klipni prstenovi .

na vrh Povratak na vrh