Danas je: 20.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FORD TRANSIT 2,4 TDCI - UPALI TEK IZ DESETOG PUTA ???

Datum objave: 25.04.2013 10:36:46
Slika
PITANJE:

Poštovani, kupio sam ford Transit 140 konja...ujutro kad ga idem upalit nece da upali tek iz desetog puta pokusavanja...nabijem gasne idepreko 3000 okretajaa u voznji osjećam da ne daje svu snagu...vozlio je bilo garazirano godinu ipo dana...jos imam desetak dana odluke za uzest ga ili vratit jel problem u motorua prosao je 190 000 kilometara radi se o ford transit 33o lwb 14okonja tdci...hvala

ODGOVOR:

Točan uzrok zbog kojega motor teško pali i zbog kojega nema potrebnu snagu može se znati nakon stručnog pregleda i dijagnostike motora. ispitati treba slijedeće : akumulator, elektropokretač, prisutnost zraka u gorivu, filtere, tlakove kompresije, relej grijača, dize, CHT senzor temperature na glavi motora, FRP senzor tlaka goriva na Railu, regulator tlaka goriva, visokotlačnu pumpu, EGR ventil, začepljenje katalizatora, električnu instalaciju motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1.9 TDI PD - SLABO UBRZAVA DO 3.000 o/min ?

Datum objave: 25.04.2013 08:11:20
Slika
PITANJE:

postovanje wv pasat 1.9 dizel 74 kw 2001 god kad krecem nece da povuce odnosno neprima gasa do 30000 obrtaja pa onda probije i povuce i vozi dok ne stanem pa se opet to pojavi ko da je zacepljeno nesto pa ako je ko imao takav problem da mi rekne

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu mogu postojati više neispravnosti zbog kojih motor nema snage i ubrzanja . Uzrok možete otkriti ako se ispitaju slijedeći dijelovi : filteri, dobavna pumpa, APP senzor pedale gasa, dize, EGR ventil , mjerač mase zraka, senzor položaja pedale kočnice, ECT senzor temperature motora, senzor temperature goriva, začepljenje ispušnog sustava, začepljenje na usinom kolektoru, električna instalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

POLO CLASSIC 1,9 SDI - ZAŠTO MI SE STVARA CRNI DIM NA AUSPUHU ?

Datum objave: 23.04.2013 19:59:22
Slika
PITANJE:

Vozim sedam godina polo clasic 1,9 SDI, prva registracija 1997.god. Kupio sam ga sa pređenih 110 000 km, a ja sam prešao još 107 000. Čitavo ovo vrijeme nisam dobijao isti odgovor u autoservisima-zašto mi motor ispušta puno crnog dima pri srednjem, a naročito jačem gasu. Prije par dana sam oprao usisnu granu (jer je bilo puno čađi) i zamjenio naprslo crijevo "iberlaufa", na boš pumpi podešen omjer zraka i goriva (uz pomoć kompjutera) i opet isto !? Molim Vas da mi odgovorite koji bi to mogli biti razlozi. Puno pozdrava !

ODGOVOR:

Crni dim se može pojaviti radi slijedećih neispravnosti : filter zraka, suženje na usinim kanalima glave motora, djelomično začepljenje auspuha, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja goriva, senzor temperature motora, visokotlačna pumpa, dize, mehaničko stanje motora, kompjutor motora.

na vrh Povratak na vrh

NISSAN ALMERA1,8 i. - PREVALIKA POTROŠNJA ULJA ?

Datum objave: 23.04.2013 19:43:28
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp.Meić, automobil mi ima problem s potrošnjom ulja. Radi se o Nissan Almeri, benzinac 1.8 85kw iz 2003. godine. Automobil je prešao 103.000 km, a troši cca 1,5-2 L/1000 km. Kompresija motora je cca 12 bara na 3 cilindra, a na 4. je oko 9,5-10 bara. Automobil u vožnji ne dimi (pokušao sam razne režime rada motora, supruga je vozila iza mene i nije primjetila nikakav crni ili plavi dim, a ni bijeli). U leru kada motor zavrtim na 4-5000 okr/min na auspuh izbacuje tamno sivi-crni dim(ne djeluje mi nešto plavkast). Na dijelu branika iznad auspuha s vremenom se nakupe male crne točkice čađe i ulja što upućuje na to da ulje izgara u cilindrima.Već neko vrijeme auto javlja grešku s lambda sondom(iako na eko testu lambda sonda radi u granicama normale, lambda faktor 1,02).Pretpostavljam da je ulje u ispuhu krivac za to. Motor je suh, nema ni tragova kapanja ulja ispod auta. Automobil normalno pali iz prve,u leru radi na cca 800 okr/min(zagrijan) potošnja je normalna cca 8-8,5 L, jedino prilikom naglog ubrzavanja u višim brzinama(3. ili 4.) osjetim kako se auto zaguši na 1-2 sek (stisnem gas,a auto se ponaša kao da sam iz 2. ubacio u 5. brzinu).Može li tome biti razlog previše ulja u cilindru? Znam da je nezahvalno išta zaključivati bez detaljnog pregleda auta ali zanima me vaše mišljenje. Da li Vas navedeni simptomi upućuju na problem s gumicama ventila tj. vodilicama ventila ili uljnim karikama. . Ako je problem u uljnim karikama,a nekako me najviše vuče na to,što mi je činiti? Da li je u tom slučaju potrebno raditi i glavu motora? Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

U ovom slučaju je jasno da treba najprije rješiti preveliku potrošnju ulja . Velika količina ulja koja izlazi iz motora i ulazi i ispušni sustav remeti rad lambda sonde i katalizatora. Motor Vašega vozila može trošiti ulje samo na dva načina i to kroz vodilice ventila i kroz klipne prstenove. Glavu motora treba svakako demontirati i kompletno urediti. Kada se skine glave motora može se izmjeriti istrošenje cilindara i utvrditi stanje klipnih prstenova. Ako su istrošenja na cilindrima mala ( u granicama normale ) tada se mogu zamijeniti samo klipni prstenovi . Ako istrošenja cilindara prelaze dozvoljenu granicu onda klipni prstenovi ne pomažu . Tada se radi obrada cilindara na prvu prekomjeru .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,8 T - PROBLEM S GOLFOM ?

Datum objave: 22.04.2013 08:45:18
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Mene muči problem sa golfom IV 1.8T(150KS) 2002.god. Prvi problem je da prvo paljenje,znači uglavnom ujutro auto normalno upali i onda kad krenem počne trokirati nešto i ne vuče.kad ga ugasim i upalim bude ok, u ler gasu mi nekako nemirno radi i počne mi pomalo tresti. Drugi problem je kod klime,kad ju upalim i kad se motor klime upali,u leru skoro skroz zaguši auto,znam da se osjeti paljenje motora klime ali mislim da ga previše zaguši i onda mi počne pištati(cvrčati). Već sam nekom majstoru odvezao auto i nije mi ništa riješio,tak da trebam pravi savjet u vezi ova 2 problema... Što bi mogao biti problem,spajali su ga na dijagnostiku i pokazuje sondu ali mislim da je to zbog vađenje katalizatora koji se raspao(potrošnja je normalna) Puno hvala!!!

ODGOVOR:

Stručnim pregledom i pažljivim ispitivanjem mogu se otkriti sve neispravnosti na Vašemu vozilu . Moguće neispravnosti su ; propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora, senzor temperature ECT, MAP senzor, IAT senzor, senzor položaja zaklopke snage, aktuator minimuma, EVAP ventil rezervoara, tlak goriva, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, loša iskra na svjećicama, kablovi, bobina, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - KLIMA NE HLADI ?

Datum objave: 21.04.2013 18:05:53
Slika
PITANJE:

Imam Passata 1.9 tdi 81Kw. Kada upalim auto na displeju od klime mi se sve upali i pocinje jako blinkati 10-ak sekundi i zatim prestane ali mi nece hladiti.Proslo ljeto sam napunio sa plinom i do danas je bilo sve u redu.Unaprijed hvala na pomoci

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba vidjeti ( izmjeriti ) koliko plina ima u sustavu , nakon toga se provjerava gornji i donji tlak u sustavu klime. Ako plina ima dovoljno i ako su tlakovi dobro onda se ispituju drugi dijelovi klima uređaja i to ; tlačna sklopka , ekspanzioni ventil, elektromagnet pogonske remenice kompresora, električna instalacija, temperaturni osjetnik , upravljački modul klima uređaja. U većini slučajeva uzrok je nedovoljna količina plina i propuštanje sustava.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 D - CRNI DIM I NE PRIHVAĆA GAS ?

Datum objave: 21.04.2013 17:52:36
Slika
PITANJE:

Poštovani. Imam Clio 1,5 Disel ,2004 g. Do sada je sve bilo uredu.ali zadnje vrijeme crni dim ide intenzivnog mirisa,gasi se i ostaje bez gasa..Tijekom vožnje smanji sam gas,ja mogu stiskat papučicu koliko hocu ali brzina opada.I čuje se neko rondanje.To mi se često događa u zadnje vrijeme.

ODGOVOR:

Sve što ste naveli ukazuje na potrebu za što bržom servisnom intervencijom . Moguće neispravnosti su ; tlačne cijevi turbine, problem u dobavi goriva, regulacioni ventil turbine, niski tlak turbine, senzor tlaka turbine, EGR ventil, zrak u sustavu goriva, filter zraka, filter goriva, začepljenje na usinoj strani motora, dize, visokotlačna pumpa, senzor pedale gasa, senzor temperature motora, propuštanje na usinom kolektoru, ECU centrala, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA B 1,6 i. 16V - DVIJE GREŠKE ???

Datum objave: 19.04.2013 09:10:41
Slika
PITANJE:

Evo da "sublimiram"sve probleme Opel Zafire b 1.6-na displeju su dvije greske 0501 i 2108 a na Zafiri svijetli lampa ABS-a- auto povremeno trza sa poskakivanjem kilometar kazaljke i ne mjeri kilometrazu,hvala.

ODGOVOR:

Greška P0501 se odnosi na senzor brzine vozila a greška P2108 se odnosi na aktuator leptirastog ventila . Zbog spomenutih grešaka je moguće da motor nemirno radi i da se pali kontrolna lampica ABS-a . Navedene greške je očitao dijagnostički kompjutor i one nužno ne moraju biti uzrok neispravnosti koje ste naveli . Pravi uzrok treba otkriti osoba , stručnjak koji logikom razmišljanja i znanjem točno dolazi do spoznaje o neispravnostima.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 i. - PALI SE LAMPICA ZA ULJE ?

Datum objave: 18.04.2013 15:58:50
Slika
PITANJE:

poštovani imam škodu fabiu 2001 godina mpi 1,4, u vožnji mise pali lampica ulja i zvučni signal , napominjem da je promijenjeno ulje i uljni filter . hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : niski tlak ulja u motoru, pumpa za ulje, indikator za tlak ulja, električna instalacija, instrument ploča. Najprije treba izmjeriti tlak ulja u motoru i ako je isti dobar onda je sve drugo manje opasno i manje skupo .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 620 2,0 D TURBO - IZGUBIO SNAGU I NE PALI ?

Datum objave: 18.04.2013 15:46:33
Slika
PITANJE:

dobar dan gospodine Meic.imam rovera 620 sdi 77kw 1997g.unazad dva dana palila mi se zuta lampica od motora(chek engine)i auto mi u voznji izgubi60posto snage.nekad se ugasi i dobro je,a sad vise nemogu ni upaliti ga.pa vas molim da mi pomognete.hvala vam unaprijed.pozdrav

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu moguće su slijedeće neispravnosti : filter goriva, nečist rezervoar, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja, senzor temperaturre goriva, dize, senzor radilice, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, ECU centrala motora, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. - KOLIKO BI MOGLO KOŠTATI ?

Datum objave: 18.04.2013 13:15:34
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Opel Astru G 1.6 98. godište, jučer sam normalno upalio auto ali nakon par sekundi kazaljka od goriva mi se spustila na nulu, također broj okretaja, volan je postao težak za okretati i upalila mi se lampica -ispušni plinovi- i lampica ABS. Da li znate o kakvom je kvaru riječ, i koliko bi njegovo otklanjanje moglo koštati? Hvala Vam unaprijed

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; niski napon punjenja akumulatora, alternator, električna instalacija, ploča s kontaktima i osiguračima, konektori instrument ploče, veliki prelazni otpor u pojedinim dijelovima električne instalacije. Kao što vidite znam što može biti uzrok ali cijenu popravka ne znam dok ne obavim dijagnostiku i dok ne otkrijem kvar .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI PD - ČUDAN ZVUK JAKOG INTENZITETA ?

Datum objave: 18.04.2013 12:45:45
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, Obracam Vam se za savjet i pomoc oko Audija A4 1.9tdi 74kw, 2003 god. Auto je sve do jucer radio relativno normalno, no jucer je u sred voznje iz desnog motornog dijela vozila poceo da se cuje jak zvuk kao da kotac struze od plastiku.Ovaj zvuk je bio jednako prisutan i kada je vozilo bilo u pokretu kao i kada miruje u leru (zvuk se pojavljivao prilikom porasta broja okretaja motora na od otprilike nekih 2000 okretaja).Nakon izvjesnog vremena u voznji do servisa ova zvucna pojava je pocela da biva sve rijedja i naposljetku je potpuno prestala. Dolaskom u servis prilikom pregleda vozila zamjecena je veca kolicina ulja na EGR ventilu (kako na njemu tako i oko njega). Na moje pitanje je li normalno da oko EGR-a ima prisunosti ulja odnosno masnoce dobio sam odgovor da svi disel motori imaju prisutnos ulja zbog takozvanih uljnih para i da je to posve normalno. Sugerirano mi je da pricekamo da se motor ohladi i ponovno probamo kada motor bude hladan. Kada se motor ohladio ponovno smo probali i rezultati su bili sljedeci: Prilikom paljenja sporni zvuk se nije pojavljivao sve do nekih 1800 okretaja, i kako se gas lagano povecavao i kako je rastao i broj okretaja motora isti nije bio konstantan nego u prekidima i trajao je sve do nekih 3000 okretaja.Svaki put se zvuk pojavljivao na vecem broju okretaja te je nakon nekog vremena koliko je bilo potrebno da se motor ponovno zagrije naposljetku u potpunosti i prestao. Ova gospoda iz servisa su misljenja da je problem sa kompresorom klime i da trebam prekontrolirati ispravnost kompresora klime. S obzirom na Vasu strucnos molio bih Vas da mi sugerirate sto bi, i di bi mogao biti problem i kako da ga rijesim? S postovanjem, Igor Doko

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogu dati nakon što osobno obavim pregled vozila . Takvu odgovornost trebaju preuzeti i gospoda iz servisa koji su imali priliku pregledati Vaše vozilo. Ako vjerujete u njihovu stručnost i dobre namjere onda ćete ostaviti vozilo da ga poprave . Ukoliko sumnjate u njih onda ćete zatražiti uslugu drugog servisa. Bez pregleda Vašega vozila mogu samo opčeniti reći da uzrok može biti kompresor ali i drugi brojni dijelovi u rotacionom gibanju .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - PREGRIJAVANJE MOTORA?

Datum objave: 17.04.2013 10:19:34
Slika
PITANJE:

postovani prijatelj mi je u njemackoj kupio passata 19tdi 96kw i prosli vikend je planirao doci sa njim kuci i dovuci ga ali kad je krenuo na auto putu i postigao brzinu preko 120km/h pocela se dizat temperetura iznad 110 i ponovno u voznji se smanjiva ispod 110,kaze da crijeva su meka stim da je gornje bilo toplo a donje crijevo hladno,planirao sam oaj vikend ici po njega pa neznam dal bi smio takvog da vozim u hamburgu je i ima oko 1600km do mog grada,motor lijepo radi i dobro ide i nema nikakvi kriticni ispusni dimova na auspuhu

ODGOVOR:

Ako je temperatura motora stvarno 110°C onda treba najprije otkloniti kvar a to može biti : termostat, hladnjak, pumpa za vodu, brtva glave motora. Jeftinije je kvar popravljati odmah i u vlastitom gradu nego plačati šlepanje vozila i plačati puno veće oštećenje koje će se dogoditi kada se motor pregrije.

na vrh Povratak na vrh

REAULT CLIO 1,2 i. 16V - NESTABILAN BROJ OKRETAJA MOTORA ?

Datum objave: 15.04.2013 22:51:32
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem sa Cliom 1.2 16V 2003 godina. Auto kad je hladan radi na 1300 okretaja i miran je...krenem voziti, auto se lagano zagrijava i u danom trenutku broj okretaja u leru padne na cca 900 okretaja...auto se tada počne tresti, broj okretaja oscilira i gotovo da ne prima gas prilikom kretanja...nekako krenem i on štuca u vožnji...kad se zaustavim, u mirovanju ponekad broj okretaja toliko padne da je na granici gašenja...kad se zagrije normalno radi na cca 700 okretaja i sve je ok... Dijagnostika javlja grešku: DF207 Upstream sensor signal input, short circuit to +12V - intermittent. Laički sumnjam na leptirasti ventil, ventil rezervoara... Unaprijed hvala, Matija.

ODGOVOR:

Moguće je da su neispravnosti baš to što Vi pretpostavljate , međutim ne bi bilo dobro da pojedine dijelove mijenjate ako niste posve sigurni u greške koje je očitao dijagnostički kompjutor. Ostale moguće neispravnosti su ; senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature usisanog zraka, aktuator minimuma, propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalacija motora, tlak goriva, nečisti injektori, bobina, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

YUGO KORAL 55 - PROPADANJE PEDALE KOČNICE ?

Datum objave: 15.04.2013 21:24:42
Slika
PITANJE:

Imam Yugu Koral 55 i problem propadanja pedale kočnica zamjenjao sam kočione cilindre na prednjim i zadnjim točkovima,ali pri polaganom stisku na pedalu propada do poda a bržem pritisku drži i ne propada i kočenje je odlično,da li da mjenjam glavni kočioni ili je problem do serva tj.doboša, unaprijed se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Ako kočni sustav ispravno radi tijekom svakodnevne vožnje , tada ne treba ništa više mijenjati ni raditi . Ako ipak sumnjate na ispravnost kočnog sustava onda obavite po Vašoj logici potrebne radove s kojim bi postigli još bolju kvalitetu kočnog sustava.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT PARTNER 2,0 HDI - MOTOR SE GASI ?

Datum objave: 12.04.2013 11:46:15
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam vozila peugeot partner 2.0. HDI 2002.god.Kupivši auto nakon mjesec dana vožnje auto nije htio upaliti,morao sam ga odšlepati u ovlašteni servis oni su ustanovili kako je kompjuter motora oštečen tj. pokvaren i da moram kupiti novi.ali s obzirom na cijenu novoga oni su uspjeli osposobit stari i auto je bio sve ok .Njihova dijagnoza je bila da je voda tj. vlaga ušla u komp. nakon 2. god.(auto je bio uredno servisiran)auto se počeo sam gasiti ili u vožnji ili na ler gasu ali svaki put u isto vrijeme kao da je programiran (1 minuta) od grešaka jedino izbacuje senzor radilice ali oni svi sumnjaju u kompjuter.Auto kad radi radi normalno sve ok samo odjedamput se ugasi i opet normalno upali.Bio bi zahvalan na bilo kakvom komentaru ili savjetu.

ODGOVOR:

Motor se može gasiti zbog brojnih razloga a neki od razloga su senzor radilice i kompjutor motora . Senzor radilice se može ispitati i zaključiti da li je isti ispravan ili nije. Isto tako se može ispitati da li su mogući uzroci gašenja ; zrak u sustavu goriva, dize, visokotlačna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, relej dobavne pumpe, senzor temperature motora, električna instalacija motora, senzor pedale gasa, imobilajzer, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,9 D - PROBLEMI S PALJENJEM ?

Datum objave: 11.04.2013 14:12:21
Slika
PITANJE:

Postovani,imam fiat punto 1.9 D,2000 god...prije par mjeseci sam kupila novi akumulator,otkako smo ga stavili prilikom paljenja duze je verglao ali je palio,medjutim sad nece bez kabela uopce upaliti. Jos moram naglasiti da je poceo trzati kada se ubaci u cetvrtu jedno vrijeme je samo u 4 trzao,sada je poceo i u trecoj... Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Uzrok zbog kojega motor teško pali nije akumulator nego neke druge neispravnosti . Nabrojiti ću što sve može biti neispravno : elektropokretač, električna instalacija motora, alternator, zrak u sustavu za gorivo, grijači, dize, loša kompresija motora, visokotlačna pumpa, filteri, nečist rezervoar. Sve navedeno treba stručno ispitati a nakon toga otkloniti neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. 16V - NE VJERUJEM "MAJSTORIMA"

Datum objave: 09.04.2013 15:42:32
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Imam problem vec duze vrjeme sa astrom G 1.6 16v 74kw 2001 god. Auto radi normalno samo ga gusi ponekad na niskom obrtaju do nekih 2500 obrataja al ne uvek i pocelo mi se desavati kad ga upalim auto radi u leru ja stisnem gas ali nereaguje onda ga palim gasim 5 ili 10 puta zavisi koliko i onda dodje gas zna mi se desit i u voznji isto vozim i odjednom mi oduzme gas i padne na ler ali se negasi isao sam majstorima ali koliko vidim pojma nemaju samo nagadjaju jedni govore klapna gasa kao otisao motoric posto je klapna elektronska drugi govore da je otisao kompjuter sad ni ja sam neznam sta da mjenjam nebacaju mi se pare ubudale najlakse je biti majstor i reci mjenjaj pa dok nepotrefis sta je problem...na diagnostici mi izbaci kvar kao servo pedale gase vjerovatno se odnosi na taj motoric u klapni ako mozda vi znate sta bi moglo pre da bude odgovorite lp

ODGOVOR:

Najbolje bi bilo da posjetite servis za koji ste čuli da je najbolji i najprofesionalniji . Takav servis neće na pamet mijenjati pojedine dijelove nego će najprije napraviti kompletnu dijagnostiku motora . Ispitati će mehaničko stanje motora, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama , sustav za upravljanje motorom . Nakon takvog ispitivanja točno će se znati što je sve neispravno i kolika bi bila cijena popravka. Mijenjanje pojedinih dijelova na osnovu rekla-kazala nikada ne dovodi do rezultata.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,4 i. 16V - NE PRIMA GAS ?

Datum objave: 07.04.2013 17:58:43
Slika
PITANJE:

dobra večer,zamolio bi vas za jedan savjet ili informacijui,na opel astri g 1.4.16v mijenjao sam brtvu poklopca ventila,prilokom mijenjanja uklonio sam glavnu bobinu koja je u jednom komadu za sve 4 sviječice,poslije skidanja poklopca i zamjenje brtve trebao sam oprati motor jer je cijeli bio od ulja,svječice su ostale zavidena u glavi,samo sam preko njih u rupe dobro nagurao krpe,oprao sam motor i sve vratio nazad,auto je upalilo sve ok i probao sam ga provozati.U vožji nisam osjetio nikave probleme,ali nakon 1.5 do 2 sata stajanja ponovo sam ga upalio i poičeo je trokirati,neprima gas i trza prilikom kretanja,nema snage za povući u prvoj i drugoj brzini uzbrdo i motor se trese.a na leru radi oko 700-800 okretaja. Unaprjed se zahvaljivam i nadcam se da čete mi poslati odgovor, s štovanjem Petar

ODGOVOR:

Najvjerovatnije je da ne rade sve svjećice ( izostanak paljenja ) . Moguće neispravnosti su ; bobina, kablovi, električna instalacija motora, ulazni napon na bobinu, ECU centrala motora. Ako možete ispitajte navedeno .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - CRNI DIM NA AUSPUHU ?

Datum objave: 07.04.2013 13:54:15
Slika
PITANJE:

Pozdrav...vezano za lagunu dci 120 ks..auto dimi crno...želim samo savjet...turbo novi,interculler čist(nema propuštanja) u sistemu,egr čist,grana čista...e sad,dali treba obratiti pozornost na dize..pošto sam primjetio da baš na ispuhu jako smrdi(grize za oči)..i koliko taj poslić košta...?

ODGOVOR:

Crni dim koji vidite na auspuhu nastaje kada u motor ulazi previše goriva i kada nastaje nepotpuno izgaranje dizel goriva. Moguće neispravnosti su ; sušenje na usisnim kanalima glave motora, djelomično začepljenje auspuha, filter zraka, neispravan EGR ventil, mjerač mase zraka, senzor tlaka turbine, Wastegate regulacioni ventil turbine, niski tlak turbine, senzor tlaka zraka u usinom kolektoru, senzor temperature usisanog zraka, senzor temperature motora, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, dize, visokotlačna pumpa, senzor pedale gasa, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora. Cijenu popravka mogu navesti nakon pregleda i dijagnostike motora.

na vrh Povratak na vrh