Danas je: 31.08.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FIAT PUNTO 1,2 i. - POVREMENO SE PALI LAMPICA UBRIZGAVANJA ?

Datum objave: 13.12.2013 08:13:14
Slika
PITANJE:

Poštovani ! Imam Fiat Punto ACTIVE 1.2 8V 2003.godina proizvodnje.Auto je 90 000 Km ,registriran je prije 4 mjeseca,sa tehničkim i ekotestom je bilo sve super. Auto se vozi penzionerski tj. bez naglih ubrzavanja i divljanja ostale vrste.U Zadnje vrijeme povremeno se pali lampica ubrizgavanja goriva ,ali kažu da je to normalno kod elektronike.Prije nekoliko dana mašina je počela prduckati na auspuh kao da jedna svječica ne radi , ali kad se doda gas mašina vuće normalno.Molim Vas za Vaše mišljenje pošto je auto redovno servisiran, i kod mene je 7.g,i jako je uščuvan i dosad nisam imao sa njim nikakvi problema. Unaprijed Vam se zahvaljujem na odgovoru! S Poštovnjem Darko Lochert

ODGOVOR:

Nije noramalno da se lampica ubrizgavanja goriva pali u vožnji . Lampica se pali uvijek kada postoji neka neispravnost i to ne samo na sustavu za ubrizgavanja nego i na sustavima paljenja i mehaničkom sustavu motora. Ako ste primjetili da motor loše radi na leru ( rad na tri cilindra ) , moguće neispravnosti su : propuštanje na nekom od ventila, nečisti injektor, svjećica, kabel za svjećicu, bobina, ulazni napon na bobinu, električna instalacija motora, EVAP ventil rezervoara. Ne bi bilo dobro da mijenjate pojedine dijelove na pamet ( bez ispitivanja ) jer je to najskuplje . Ako ste u mogućnosti najprije napravite dijagnostiku motora i točno defektirajte kvar .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 i. - DA LI STE IMALI TAKAV SLUČAJ ?

Datum objave: 12.12.2013 08:22:16
Slika
PITANJE:

Opel korsa 1,2benzin nece da upali.Promjenio sam svjecice bombinu kablove provjerio i pumpu goriva.Sta da radim i dali ste imali takav slucaj. Hvala u naprijed na pomoci.

ODGOVOR:

Nije dobro da pojedine dijelove mijenjate na pamet bez ispitivanja njihove ispravnosti . na taj način možete napraviti veliki trošak bez potrebe . Uzroci zbog kojih motor ne može upaliti su ; mehaničko stanje motora ( faza motora, kompresija, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnoj grani ) , sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer ) , sustav paljenja ( izostanak iskre na svjećicama ) , sustva dobave goriva ( nema goriva na injektorima ) . Na Vašem vozilu treba još ispitati ; električnu instalaciju motora, senzor radilice, senzor položaja zaklopke snge, tlak goriva, injektore, ulazni napon na bobinu, fazu motora, kompresiju, ECU centralu .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - NITKO NEZNA ŠTA JE ???

Datum objave: 11.12.2013 13:10:17
Slika
PITANJE:

Molim vas pomoć već dugo vremena vozim auto na pregled ali nitko mi još ne zna reći u čemu je kvar.Imam punta 75 1994.1.2 motor,pri vožnji se sam ugasi nekada upali odmah a nekad neće .dam kontakt obrtaji lete ajnšpric se pali auto zuji ali ne pali se,tako nekad po deset puta i onda upali i normalno radi.Promijenio sam senzor radilice neki zamjenski ali novi idijagnostika kaže da očitava grešku ali ne zna da li je to jer pri mijenjanju radilice nije očošćena greška.molim vas vaše ,išljenje i savjet

ODGOVOR:

Moje mišljenje je da do sada niste dobili kvalitetnu uslugu dijagnostike ili niste posjetili ugledni i kvalitteni servis . Ovom prilikom i bez mogućnosti pregleda Vašega vozila mogu samo navesti što sve treba ispitivati u cilju defektaže i iznalaženja neispravnosti . To je slijedeće : faza motora, kompresija, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru, tlak goriva, filteri, injektori, pojedini senzori motora, aktuator minimuma, mjerač mase zraka, EVAP ventil rezervoara, potenciometar zaklopke snage, električna instalacija motora, bobina, ulazni napon na bobinu, izostanak iskre na svjećicama, ploča s osiguračima i relejima, sustav za blokadu paljenja , ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

HONDA CIVIC 1,6 i. - NE ZNAM KOME DA SE OBRATIM ?

Datum objave: 10.12.2013 09:14:30
Slika
PITANJE:

Poštovani obraćam se Vama jer više neznam kome da se obratim, naime imam automobil Honda Civic 95 godina 1.6 motor D16Y3 83 kW tzv. englez tj. varijanta s pet vrata.Već duže vrijeme mi curi ulje na spoju getribe i motora, auto sam vozio čak četiri puta kod majstora i četiri puta je mjenjan semering na radilici motora tzv. veliki semering a isto tako skidan je i karter ulja te je predihtan i zaljepljen s silikonom.Međutim ulje i dalje curi i to curi dosta tako da svako malo ga treba nadoljevat.Više neznam što da radim jer stalno moram kupovati ulje i nadoljevati u "čašu koja je probušena".Ako imate ideju ili savjet u cemu bi mogla biti stvar molim vas za odgovor.Hvala.

ODGOVOR:

Osnovni zadatak svakog servisa je da točno utvrdi gdje i zašto curi ulje iz motora. To ponekad nije jednostavno jer se treba dodatno angažirati i uložiti dodatne aktivnosti u cilju kvalitetnog rješenja . U ovom slučaju postoji mogućnost da je oštećena dosjedna površina na radilici na kojoj brtvi semering ( koje ste u više navrata mijenjali ) . Neposrednim uvidom na vozilu sigurno se može otkriti uzrok i kvalitetno otkloniti neispravnost . Ako ne možete dobiti kvalitetnu uslugu u Vašem gradu treba potražiti drugi servis. Po potrebi javite se opet , možemo to riješiti . 

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - HVALA ZA SVE ŠTO RADITE !

Datum objave: 08.12.2013 18:12:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, prvo moje duboko poštovanje za ovo što radite(kapa do poda). e sada problem: Passat 1.9. TDi 90ks,1998g.Mjenjao sam set kvačila, ali sam zamajac(pošto je stari imao puno lufta-17mm)kupio polovni obični-znači nije dvomaseni(par mehaničara mi je reklo da to paše)jer mi je financijski bilo puno povoljnije.Čim sam složio, primjetio sam da mi je pedala previsoko,dali može biti zbog tog zamajca? Auto je poslije zamjene prošao 5000km i sad prilikom kretanja u prvoj malo zatrza.Negdje sam čuo da se visina kvačila može štelati na pedali? Imam još za podijeliti iskustvo sa Seat Cordobom 1.4 1997g. Naime i meni je znao rasti nivo ulja u karteru zbog goriva(provjerio injektore, nova pumpa goriva,kompresija 10bara na svim cilindrima) problem je bio tamo na onoj posudi sa aktivnim ugljikom za ispušne plinove.Ima ventil koji sam promjenio i riješio problem.NAPOMINJEM da mi ni jedan tester nije mogao otkriti kvar(Auto Zubak, Kovačević i par neovlaštenih servisa sa univerzalnim testerima). Nadam se da če moje iskustvo nekome pomoći, a Vama još jednom kapa do poda majstore.Nadam se da će se newki autoćasopis Vas sjetiti i bar Vam dodijeliti neku simboličnu nagradu za educiranje amatera i profesionalaca u automobilizmu na ovim prostorima.pozzz

ODGOVOR:

Dvomaseni zamašnjak se ugrađuje zbog toga što jedino on može absorbirati ( neutralizirati )  sve vibracije koje stvara motor i mjenjač . Klasična spojka s običnim zamašnjakom to ne može . Uzrok što je pedala spojke visoka i što imate pojavu trzanja je upravo neodgovarajuća spojka i zamašnjak . Vaše vozilo nema klasičnu komandu spojke ( kuplung sajla na podešavanje ) nego ima hidrauličnu komandu ( hidraulične cilindre ) i zbog toga nikavo podešavanje nije moguće osim grubih improvizacija . U vezi Vašeg iskustva sa Seat Cordobom i želje da mi javite rješenje do kojega ste došli ja Vam se najsrdačnije zahvaljujem. Na kraju Vas želim pozdraviti i zahvaliti na lijepim riječima jer ste prepoznali ogroman trud koji ulažem u održavanje ove stranice . To se posebno odnosi na besplatne savjete u pisanoj formi i putem telefona 060/6060-44.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,4 i. 12 V - KAKO OTKRITI NEISPRAVNOST ?

Datum objave: 05.12.2013 09:16:53
Slika
PITANJE:

imam fiat bravu 1.4 sa plinom. neznam što ću sa njom. već je tjedan dana kod majstora, a nikakvog pomaka. auto neće da pali na ključ nego na šlepanje.. kad se motor upali nesmijem puštat gas jer se ugasi.. ne grije se. ne mješa ulje i vodu. ima snagu vuče.. kada motor radi smrdi po trulim jajima, ... majstor mi je rekao da hidro podizači ne zatvaraju ventile te da bi trebalo promijeniti uljnu pumpu, ako sam ga ja dobro razumio.. ako možete pomozite mi sa nekim savjetom

ODGOVOR:

Najbolji savjet koji mogu dati je da stručna osoba obavi kompletan test motora i ispita sve sustave na vozilu . Redoslijed ispitivanja bi bio slijedeći : kontrola mehaničkog sustava motora ispituje se faza motora, kompresija, propuštanje na ventilima ) , kontrola sustava ubrizgavanja ( ispituju se svi senzori motora, tlak goriva, injektori, mjerač mase zraka, aktuator minimuma, senzor radilice, zaklopka snage, EVAP ventil rezervoara, ECU centrala ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( ispituje se bobina, kablovi, ulazni napon na bobinu, električna instalacija motora ) . Kada se obavi, detaljno i pojedinačno ispitivanje na način koji sam opisao , sigurno će se otkriti što je neispravno a onda nje teško otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 i. 16V - EMULZIJA ?

Datum objave: 04.12.2013 15:45:32
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meić, zaista se divim Vašoj upornosti i entuzijazmu na ovoj stranici, i sve pohvale za Vaš (besplatan) trud, i unaprijed zahvaljujem na odgovoru. Radi se o Opel Corsi 1.2 16V, koja radi jako malu kilometražu, trenutno 40-ak tisuća km u 7 godina, prvi vlasnik, jedan vozač. Na čepu od ulja se hvata emulzija, i to dosta debela, cca 1 cm sad, tijekom eksploatacije. Nema tragova miješanja ulja i antifriza, auto radi izvrsno, bez ikakvog problema. Da li je nužno emulziju očistiti,da skidam poklopac ventila i očistim sve ili da ostavim kako je? Da li da mijenjam ulje redovitije (obično promijenim jednom u dvije godine, ne jednom godišnje po pravilu, iako u dvije godine napravim manje od 10 tkm, iako je interval izmjene 20000 km (znam ili jednom godišnje šta prije dođe). Auto servisiram u Opel servisu. Hvala, lijep pozdrav, Matija!

ODGOVOR:

Emulzija koju vidite može nastati na dva načina . Prvi način je kada je oštećena brtva glave motora a drugi način je kada se vozilo koristi na kratkim relacijama u kojim se motor ne može zagrijati ili se jedva zagrije. U tom slučaju kondenzat iz ulja ne može ispariti nego u kombinaciji s uljem stvara spomenutu emulziju . Na vašem mjestu bih ulje mijenjao pred ljeto i pred zimu . Tada u ulju ne bi bilo toliko kondenzata ( vode ) . Emulziju najbolje možete očistiti kada skinete poklopac ventila .

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,4 i. - ŠTO JE NEISPRAVNO ?

Datum objave: 03.12.2013 19:01:48
Slika
PITANJE:

Postovani: Imam seat ibizu 1.4 60 ks god.1997 kupljena nova. Dogadja se sljedece prije 2 godine kazaljka temperature motora nikada nije prelazla dalje od zavrsetka bijelog polja s pocetka sata temperature motora. Promijenio sam sondu na termostatu koja ima cetri kontakta na sebi,i sve je bilo dobro do prije dva dana.Sada na otvorenom ili hladnijem vremenu i po gradu temperatura tj. kazaljka sa sredine pocne brzo padati prema bijelom polju, ali cim malo stanem u leru sa upaljenim motorom kazaljka je u sredini gdje bi i trebala stajati. Jeli moguce da opet ne valja sonda temperature ili jos na nesto trebam obratiti pozornost.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; termostat ili indikator temperature ( Vi kažete sonda ) . Napravite test na otvorenoj cesti i upalite grijanje na maksimum . Ako vam je u vozilu jako toplo neispravan je indikator temperature . Ako vam je u vozilu hladno ili nedovoljno toplo , neispravan je termostat.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,4 i. 12 V - EKO-TEST I VELIKI O2 ?

Datum objave: 02.12.2013 14:13:57
Slika
PITANJE:

Poštovani,vozim Fiat Brava 1.4 12v 1997,imam problem sa eko testo u leru mi ima previše kisika,do sad nikad nisam imao problem sa eko testo,da napomenem da auspuh nigdje ne pušta pa me zanima što bi moglo biti za problem?hvala

ODGOVOR:

Povećana količina kisika u ispušnim plinovima može nastati zbog dva osnovna razloga a to su : propuštanje na usisnoj strani motora ( brtve, pojedini priključci, oštećenje usisnog kolektora ) . Drugi uzrok je siromašna smjesa ( omjer goriva i zraka ) zbog kratkog vremena ubrizgavanja goriva . U ovom slučaju moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor položaja zaklopke snage, lambda sonda, injektori, tlak goriva, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora. Neispravnost se može otkriti kada se pregledaju svi dijelovi koje sam naveo kao moguće uzroke .

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,9 SDI - MOTOR LOŠE RADI NAKON POPRAVKA ?

Datum objave: 02.12.2013 08:10:36
Slika
PITANJE:

Poštovani! Vlasnik sam seat ibize 1.9 SDI,problem se javio nakon otvaranja motora zbog nemogućnosti zamjene grijača,da zamjenim grijače morao sam skidati glavu jer su se zapekli,tada su na glavi promjenjeni grijači,gumice ventila,počišćena ležišta,te 4 ispušne vodilice.Nakon što je to sve majstor složio auto nije radio kako treba te, sam otišao otišao kod bošiste koji mi je poštelao fazu paljenja i vrijednosti goriva bosch pumpe tada su bile 1,0 stavio na vrijednosti između 4,5 - 4,7. auto je tada bolje radio (tiše) i nije se zabuhavao kao prije.Problem se javio sada kad je vani zima,kod hladnog starta auto teško pali oko kak bi se reklo pali na 4-tom zubu,kad zapali 5 sek dimi bijelo ko blesav i trokira ,nakon toga se polako smiruje i radi normalno kako se motor grije. Taj isti problem je bio prije nego što sam mijenjao grijače,i majsor je rekao da ih treba mijenjati grijače,ali sad vidim da se problema nisam uspio riješiti : zato vas molim da mi pokušate odgovoriti di je nastao problem i o čem se radi ! Hvala

ODGOVOR:

Postoje uvjeti koji moraju biti zadovoljeni da bi motor Vašega vozila dobro radio i lako palio . Prvi uvjet je dobro mehaničko stanje motora, drugi uvjet je ispravan sustav za dobavu goriva, treči uvjet je ispravnost sustava za upravljanje motorom i četvrti uvjet je dobro stanje akumulatora i elektropokretača . Prema Vašem opisu komentirati ću pojavu bijelog dima i lošeg rada motora. Bijeli dim nastaje zbog toga što nije došlo do paljenja dizel goriva u jednom ili više cilindara . Moguće neispravnosti su : niski tlakovi kompresije, dize, EGR ventil, regulator količine goriva, zrak u sustvau goriva, visokotlačna pumpa, ECU centrala motora . S ovakvim stanjem motora trebalo bi poduzeti potrebne korake u cilju rješenje spomenutih problema . Zato bi najprije trebalo obaviti detaljnu dijagnostiku motora . Nakon toga se može predložiti kvalitetno rješenje i obaviti potreban popravak . Ako ima kakvih nejasnoća, javite se opet .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 SDI - NISTE ODGOVORILI U SVEZI MOG PITANJA ?

Datum objave: 30.11.2013 15:52:28
Slika
PITANJE:

Poštovani, pošto mi niste odgovorili u svezi mog pitanja, evo me da pokušam opet. Naime, radi se o golfu sdi 4 2003, poslije reparacije bosch pumpe a zbog curenja nafte, prvo jutarnjo paljenje je bilo otežano a poslije zahlađenja je palilo tek poslije 5-6 pokušaja uz jaku trešnju prije same uspostave rada. Poslije mjesec dana moljakanja majstoru koji je bosch pumpu skidao i montirao (reparaciju je radio servis), majstor je bosch pumpu pomaknuo po njegovim riječima malo u pretpaljenje znači pomaknuo iz tvorničkog položaja, te tako riješio problem. Naime, sad motor pali na prvi zub. Međutim malo sam čitao o tom kutu pretpaljenja, gdje neki tvrde da to nije dobro tj. pomicati kut pretpaljenja jer da na taj način strada glava motora. Stoga vas molim da mi pojasnite da li je to točno, i na koji kut pretpaljenja se štela golf 4 sdi. Hvala i srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Poštovani , postoje samo dva razloga ako niste dobili odgovor . Prvi razlog je greška na serveru ili vašem Inbox-u . Drugi razlog može biti ako u postavljenom pitanju ne postoje osnovne riječi uljudne komunikacije , molim, hvala i sl. Ovo drugo se vjerovatno ne odnosi na Vas . Kut predpaljenja se na visokotlačnoj pumpi podešava specijalnim alatom i to kada je visokotlačna pumpa na ispitnom stolu . Tada se točno namjesti početno predpaljenje a to je oko 10° prije GMT . Na starijim tipovima vozila se to moglo raditi dok je pumpa bila na motoru . Predpaljenje se stavlja u plus u slučaju kada je mehaničko stanje motora loše ( kompresija ) . Tada se postigne da motor malo bolje pali i da ima malo bolje ubrzanje . Ako je Vaš mehaničar pomaknuo predpaljenje za nekoliko stupnjeva u plus to neće ništa smetati motoru . Ako netko tvrdi da to nije dobro onda mora argumentirano objasniti ZAŠTO . Kada bi se predpaljenje pomaknulo jako u plus , tada bi motor imao jači reski zvuk , nešto slično kao metalno lupanje . Ako je zvuk motora i dalje uglađen ( mekan ) tada nemate razloga za zabrinutost . Ukoliko i nakon ovoga odgovaora budete imali nekih nejasnoča , možete me nazvati na telefon za savjete 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 1,9 TDI - TEŽE PALI HLADAN ?

Datum objave: 29.11.2013 16:25:43
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meić imam audi 1,9 tdi 90 ks,95 g,unazad 2 tj teže pali hladan...potrebno startati 2-3 puta i kad upali izbaci nekakav sivo -bijeli dim. Kontaktiram mog mehaničara i on kaže grijači i promjenim sva 4 i ujedno i filter goriva od haubom i jedno jutro upali iz prve ali neveselo sekundu -dvije malo se tresao motor...nakon toga sve ok,pali super,vuče..itd da bi iduće jutro opet dva puta startao,drugi dan tek uz verglanje a dan iza više ni da bi..vrti ali ništa... Mehaničar kaže da osigurač grijača ili relej ne ukopčava ali ispstavilo se da nije ni to.. Jedino što sam primjetio je da se vide mjehurići zraka u crijevu od filtera do pumpe kad motor radi... Mehaničar se nikako nije mogao riješiti zraka u sistemu i pokušao bez filtera pa direkt iz karnistera i uvijek zrak i neće upaliti...da bi mi na kraju rekao da je pumpa u pitanju...napominjem da auto izrazito dobro vuče,pali topao ili vruć..troši cca 0,4 dl ulja na 1000 km,5-6 l dizela na 100 km..bi li to stvarno mogla biti pumpa uzrok?i da li bi dijagnostika kod vas to mogala otkriti...? Svaka pohvala na trudu koji dajete nama običnim jadnicima... pozz Darko

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; veliki pad napona prilikom startanja motora, akumulator , elektropokretač, regulator količine goriva, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja, zrak u gorivu, tlakovi kompresije, dize , senzor radilice, električna istalacija, ECU centrala. Ako ne riješite problem , javite se pa čemo najprije defektirati kvar a zatim uz Vašu suglasnost i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO II 1,9 D - MOTOR NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 29.11.2013 16:06:44
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam auta 2 god Fiat Punto 2 1.9d,do prije neki dan nikakvih problema,jedno jutro sijednem u auto kontakt,grijać se gasi okrečem ključ i auto upali ali čujem nekakvo povremeno cviljenje ispod haube.Naravno izlazim zvuk dolazi od mijesta gdije se nalaze remeni distribucijei altenatora.Bila je nedelja zovem mehaničara ali ništa do ponedeljka,probam voziti i to povremeno cviljenje nestane nakon nekih5km.Drugi da idem mehaničaru auto upalim,ista stvar i isto tako nakon nekih 3 km prestane.Dođem do mehaničara 45minuta prije nego je otvorio servis, čekajuči ga da malo u palim auto grijanje,neče da upali,svijetli CODE i ne gasi se,uputio me na auto električara šlep služba,auto električar pregledao sve dijagnostika dekodiranje kompijutera kod jednog,opet auto neče da pali,provijera dekodiranja,kod drugog kaže komp dekodiran ali auto opet neče da pali!!! HELP!!!!HELP!!

ODGOVOR:

Ako je u Vašem vozilu motor 1,9 JTD onda su moguće neispravnosti : inercioni ventil koji zatvara gorivo, imobilajzer ( kompjutor za blokadu paljenja ) , transponder u ključu, elektromagnetska antena oko kontakt brave, mehaničko stanje motora ( faza , kompresija 9 , zrak u sustavu goriva, ventil goriva shut-off , dobavna pumpa, relej dobavne pumpe, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, senzor radilice, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, ECU centrala motora. Ipak ćete morati potražiti pomoć u boljem servisu koji može rješavati i takve probleme .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS C-MAX 1,6 TDCI - PUNO TROŠI ?

Datum objave: 27.11.2013 15:07:29
Slika
PITANJE:

Kupio sam ford fokus c-max 1.6 TDCI 2004 god. Prilikom vožnje kod ubrzavanja začuo se tup udarac,automobil je jako zadimio i izgubio snagu. Ok, kvar je otklonjen u roku od 5 min. Rečeno mi je da se odvojilo crijevo od turbine. To je namješteno ali automobil sada troši i više od 10 litara. To je prosječna potrošnja a ne trenutna. S 10 litara goriva automobil ne može priječi ni 80 kilometara. Još mi se dva puta dogodilo da je pri vožnji od 150 km na sat auto samo od jednom izgubio snagu i nije reagirao na dodavanje gasa. auto sam ugasio i opet je sve bilo normalno dok nisam ubrzao preko 100 km na sat i opet se isto dogodilo. Zanima me u čemu je problem i što bi bilo uzrok te na koji bi se način moglo to smanjiti i ukloniti. Bio bih vam zahvalan na odgovoru i unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Na Vaše pitanje ne mogu odgovoriti kratko i jednostavno nego opširnije . Razlog su samo simptomi koje ste naveli . Moguće neispravnosti su : sustav za regulaciju turbine, ventil za rasterečenje turbine Wastegate, tlak turbine, opče stanje turbine, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, Flow Fuel kontrolni ventil, dize, djelomično začeplnejne ispušnog sustava ( katalizator, DPF ) , mjerač mase zraka, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora. Zbog svega navedenog potrebno je najprije obaviti kompletnu dijagnostiku motora i na taj način defektirati kvar/kvarove .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 207 1,6 HDI - BIJELI DIM ?

Datum objave: 26.11.2013 16:40:10
Slika
PITANJE:

Poštovani, trebam hitan odgovor. Kupila sam nedavno Peugeot 207 i pri psvakom paljenju auta pojavljuje mi se bijeli dim koji traje nedje do 10 sekundi, ipri startovanju auta kad dodajem gas zna da dimi dok se motor ne zagrije. Inače, Peugeot je 1,6 HDI 2006 godište, dizel. Ovaj problem me veoma brine, i ne znamkako da ga riješim. Auto sam vozila na testiranje, i očistili su EGR ventil, i konstatovali su da jedna dizna nije u funkciji, te da se izvrši repariranje i 3 ostale. Mene zanima, da li je moguće diznu koja nema trenutno funkciju reparirati i da li su Bošove dizne moguće za ugradnju na Peugeot 207? Takođe, ako je EGR ventil očišćen, da li se i on treba zamijeniti? Unaprijed se zahvaljuje, na odgovoru. Pozdrav!

ODGOVOR:

Bijeli dim koji vidite može nastati zbog nekoliko razloga a to su : senzor temperature motora, grijači , dize, ulazak ulja kroz vodilice ventila u cilindar, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, ECU centrala motora. Zbog svega navedenog, najvažnije je točno defektirati kvar a to se može obaviti nakon detaljnog i stručnog ispitivanja . Kada se jednoznačno defektira kvar onada se može navesti, cijena popravka i otkloniti kvar . Na Vaše vozilo se trebaju ugraditi točno odgovarajuće dize ( prema oznaci motora i broju šasije vozila ) . Mogu se ugraditi i tvornički reparirane dize na koje se dobiva garancija isto kao i za nove a cijena im je mnogo manja  . Ako EGR ventil ispravno radi ne treba ga mijenjati .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - DIZEL GORIVO ULAZI U MOTORNO ULJE ???

Datum objave: 25.11.2013 11:11:41
Slika
PITANJE:

Molimo vas za pomoć i unaprijed hvala ! Posjedujem VW PASSAT 1.9 TDI 74kw imam veliki problem kupio sam vozilo prije 1.5god i normalno promijenio sve filtere i ulje i sve OK a onda nastali problemi nakon od prilike pola godine od jednom u vožnji se upalile lampice na inst.ploči,ugasio ga upalio i sve normalno nakon tjedan dana uočio da na šipki podiže nivo ulja probija nafta na 1000km cca 2-3dcl nafte,promjenio Mehaničar nakon toga gumice na injektorima, injektore, glavu motora,5 tandem pumpi ALI BEZ PROMJENA,po povratku meštru mijenja KOMPLETAN drugi motor da riješi problem,samo prebacio dodatne agregate alter.anas.NAKON SVIH TIH IZMIJENA ISTA STVAR SE DOGAĐA BEZ IKAKVIH PROMIJENA I SA TIM SE BORIM, MIJENJAM MEŠTRE I ULJE DA SAČUVAM MOTOR IMA I OVAJ DOBRU KOMPRESIJU PALI OOODLIČNO VUČE SUPER A NITKO MI NE MOŽE RIJEŠITI OD KUDA PROBIJA NAFTA U ULJE!! MOLIM VAS DA MI ŠTO PRIJE POMOGNETE NADAM SE DA JE NETKO USPIO RIJEŠITI PROBLEM! HVALA!!

ODGOVOR:

Sada ću nabrojiti sve moguće uzroke zbog kojih može dizel gorivo dolaziti u karter motora. Uzroci mogu biti slijedeći ; brtve ne dizama, dize, tandem pumpa, dosjedi diza, glava motora. Drugi uzroci ne postoje . Vi jeste ugradili drugi motor i galvu motora , međutim pitanje je u kavom stanju je ugrađena glava motora . Najčešće neispravnosti su puknuća na glavi na uzdužnom kanalu za dovod goriva . Takva puknuća nisu vidljiva i teško ih je defektirati .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 607 2,2 HDI - CLEAN DISEL FILTER AS SOON AS POSSIBLE ?

Datum objave: 25.11.2013 09:44:45
Slika
PITANJE:

postovanje,imamo peugeot 607,2.2hdi.. auto lijepo radi i nema nekih posebnih problema, osim sto se cesto upali lampica "clean diesel filter as soon as possible" mozete li mi reci postupak ciscenja,jer tu nam svi mehanicari jedino daju savjet da izadjemo na otvorenu cestu.. drugi problem je sto se vidi okom razlika izmedju prednjeg i zadnjeg kraja u visini obrve od tocka.prednja strana je visa.. da li je moguce da je to fabricki,a ako ne sta bi trebali preduzeti... unaprjed hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba pokrenuti sustav regeneracije FAP filtera . To se može napraviti samo pomoću dijagnostičkog kompjutora u servisu . Nakon postupka regeneracije Navedeni natpis se ne bi trebao više paliti . Međutim ako postupak regeneracije ne bi dao zadovoljavajući rezultat onda se treba zamijeniti FAP filter i obaviti programiranje sustava FAP filtera . Ponekad pomaže i samo ćišćenje FAP filtera . Nakon čišćenje opet treba pokrenuti proces regeneracije i obaviti potrebno programiranje sustava .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDDI - PROKLIZAVANE ?

Datum objave: 22.11.2013 16:31:06
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Prateći razne web stranice o online pomoći sa zadovoljstvo mogu reći da ste NO1!! Svaka čast! Imam za Vas jedno pitanje. Posjedujem Ford Focusa 1.8.tddi 66 kw. U toku vožnje povremeno mi se dešava da pri obrataju od 3000 osjetim kao neko vrstu proklizavanja, obraji se povećaju na 4000 ali vozilo ne dobiva ubrzanje, zatim se vrate na 3000 obrtaja i normalno ide i radi. Šta se to dešava???? Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Prema Vašem relativno preciznom opisu mogu zaključiti da proklizava spojka ( kuplung ) . Napravite još jedan test vozeći u četvrtom stupnju prijenosa sa srednjim brojem okretaja. Tada naglo stisnite pedalu spojke do maksimuma . Ako se broj okretaja naglo poveća i ako se tom prilikom brzina vozila ne poveća , to je siguran znak istrošenja spojke .

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA AURIS 1,6 VVTi - PALI SE LAMPICA "CHECK ENGINE"

Datum objave: 22.11.2013 16:00:17
Slika
PITANJE:

Poštovanje, Radi se o Toyota Auris 1.6 VVT, Sol oprema. Duži period, možda 2 mjeseca se pojavljuje greška na displeju. Check engine , VSC. Greška se pojavljuje stoji neko vrijeme, kada ugasim motor , ne svaki put, greška nestaje , nema je neko vrijeme i opet se pojavi. Na radu motora ne osjećam nikakvu promjenu. Na servisu su očitali grešku , ignition coil. Resetirali su kompjuter, vozio sam nekoliko dana ali se greška opet pojavila. Ponavljam u toku vožnje, kada i turiram motor ne osjećam nikakve oscilacije u radu. Na servisu, mogu slobodno reći, koliko sam primjetio izgleda da se nisu susreli s tim problemom jer nismo ništa poduzeli osim resetiranja greške, ne znaju ni koliko bi izmjena samog bcoilsa koštala itd. Jako su ljubazni i sve je ok ali ja želim auto u normalnom stanju. Recimo da sam zato i uzeo Toyotu. Prošao sam svega 65000 km. Eto malo sam duže pisao nadam se da imate koristan savjet kako dalje ,i koji je to u stvari problem mislim u smislu ozbiljnosti i same cijene popravka. Unaprijed Vam zahvaljujem.

ODGOVOR:

Očitana greška ( ignition coil ) je greška sustava za stvaranje iskre na svječicama a moguće neispravnosti su : bobina, kablovi, svjećice, ulazni napon na bobinu, električna instalacija motora, ECU centrala . S Vašim mišljenjem se potpuno slažem , ovo što se događa na vozilu je neispravnost i svakako je treba otkloniti . Cijena popravka se može znati nakon što se točno defektira kvar .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - NEMA SNAGE IZNAD 3.000 o/min

Datum objave: 21.11.2013 17:35:57
Slika
PITANJE:

Radi se o vw passatu međulinija 1.9tdi 95.god, auto normalno vuče al čim ide preko 3000 okretaja pocme ga nesto gusit, ubrzava postepeno, ubrza stane ubrza stane, ili kad stane npr na 120kmh pustim gas i ponovo ga stisnem ide normalno, kako mu nadođe... hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : EGR ventil, mjerač mase zraka, regulator količine goriva, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, visokotlačna pumpa, ECU centrala motora. Nakon što se napravi dijagnostika motora , može se predložiti rješenje i reći cijena popravka.

na vrh Povratak na vrh