Danas je: 12.02.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL KADETT 1,4 i. - ZAMJENA GUMICA VENTILA

Datum objave: 01.05.2011 09:52:30
Slika
PITANJE:

Interesira me da li je moguce zamjeniti gumice ventila bez skidanja glave.U pitanju je vozilo opel kadet suza 1.4i OHC motor. C14NZ

ODGOVOR:

Moguće je zamijeniti gumice ventila bez da se demontira glava motora . Međutim moram reći da je puno bolji i kvaliteniji način da se to napravi kada se demontira glava motora. Na ovaj način dobiva se kvaliteta jer se tada očiste svi usisni i ispušni kanali, očiste se i obrade ventili, po potrebi se zamijene vodilice ventila, obavi se obrada glave motora, zamijene se sva brtvila na glavi motora. Nakon toga motor bolje radi , manje troši, bolje ide .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DCI - ZAMJENA ULJA

Datum objave: 01.05.2011 09:49:34
Slika
PITANJE:

pozdrav g.meiću imam jedno pitanje koje me zanima riječ je o renault senicu 1.9dci2003 inače uredno servisiran.riječ je o zamjeni ulja stavljam valvoline 5w40 ulje koje mi je majstor rekao da se mijenja na 20000km.međutim ja godišnje pređem 10000-12000 pa mi ulje može trajati godinu i pol do dvije.dali mogu stavljati neko drugo ulje i koje tako da mi vremenski interval bude godinu dana odnosno 10000km.zahvaljujem unaprijed na odgovoru i lijep pozdrav.

ODGOVOR:

U motor Vašega vozila možete stavljati i ulje 10W-40 ( polusintetičko ) koje je također kvalitetno a znatno jeftinije . Za interval izmjene ulja treba naglasiti da bez obzira na vrstu  i cijenu ulja isto treba mijenjati svakih 10.000 do 15.000 km ili najmanje jednom godišnje.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,9 JTD - ZAMJENA AKUMULATORA

Datum objave: 01.05.2011 09:47:44
Slika
PITANJE:

Poštovanje, Imam fiat bravo 1,9 JTD. Prije par dana auto nije mogao upailiti, istrošena baterija. Otišao sam i kupio novu bateriju i zamjenio. Ispod baterije je bilo neke bijele prašine vjerovatno iz baterije. Ja sam to očistio i ispuhao tu prašinu. Zamijenio bateriju. Kad sam upalio na kontrolnoj tabli ostala je da gori lampica kao neka brizgalica, crvene boje, po katalogu vidim da je to neki MAF sensor. Pokušao ponovo skinuti i ponovo staviti bateriju, ista stvar. Da napomenem nisam primjetio da se auto ponaša nešto drugačije, možda da se malo grije, točnije temperatura je nešto manje ispod polovine. Mene interesuje smijem li voziti jer je konstantno upaljena, znači ne gasi se nikako. Lijep pozdrav. Ado Sarajevo

ODGOVOR:

Navedena lampica se mogla upaliti radi lošeg akumulatora. Ako se ugradnjom novog akumulatora ista nije ugasila, potrebno je samo obaviti resetiranje ( brisanje greške ) na ECU centrali . Ukoliko motor normalno radi i ima potrebnu snagu možete se neko vrijeme voziti s upaljenom kontrolnom lampicom motora . Naravno da ćete prvom prilikom obaviti spomenuto resetiranje.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS TDCI -ZAMAŠNJAK S DVIJE MASE

Datum objave: 01.05.2011 09:45:00
Slika
PITANJE:

Poštovani, Posjedujem Ford Focus 2001 godište TDCI 85 kw. prije nekoliko dana sam mjenjao zamašnjak i set kvačila, i umjesto plutajućeg zamašnjaka sam ugradio fiksni zamašnjak i odgovarajuću lamelu druk ležaj. Nakon ugradnje sam primjetio da mi se povremeno javlja čudan zvuk(brujanje-čegrtanje) pri kretanju u prvoj i drugoj brzini dok vozilo ne dostigne ubrzanje koji kasnije nemogu primjetiti u toj snazi. zvuk prestaje i kad pritisnem pedalu kvačila.Da li je problem što sam ugradio zamjenski zamašnjak , do ugradnje ili neki treći uzrok. ponavljam da zvuk nije prisutan uvjek ali je čest i nisam mogao shvatit nakon čega se javlja jer se desi da se čuje i nakon velike brzine kad usporim pa ponovo krećem. Hvala puno na odgovoru i puno uspjeha u radu.

ODGOVOR:

Zamašnjak s dvije mase ugrađuje se s razlogom u većinu novih automobla . Njegove prednosti su : smanjenje potrošnje goriva, veća snaga motora, jednostavna i komforna promjena brzina, velika udobnost u vožnji zahvaljujući jakom prigušenju oscilacija pri trzajima usljed mijenjanja opterećenja, veilka udobnost i tihi rad zbog absorbiranja vibracija koje stvara mjenjač .            Ugradnjom klasične spojke izgubili ste sve pogodnosti koje sam naveo . Zvuk koji čujete najvjerojatnije dolazi iz područja mjenjača radi vibracija koje nastaju na zupčanim parovima i sklopovima mjenjača a koje ugrađena spojka ne može absorbirati . 

na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 1,9 TDI - TROKIRA NA NIŽIM BRZINAMA

Datum objave: 30.04.2011 10:25:03
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic.Molim za Vase strucno misljenje u vezi slijedeceg problema na mojem automobilu imam audi b4 1.9tdi (66kw) iz 1995 godine zanima me dali bi mi mogli odgovoriti na moje pitanje. kad ga vozim primjer u 5brzini  70 km/h auto pocme trokirati kad mu dam gasa dignem ga  na 80km/h prestane,a tako mi se desava i u manjim brzinama dok vozim 2-3-4 sve isto na odredenoj brzini pa neznam sto moze biti bio bi vam jako zahvalan kada bi odg.na moje pitanje i stim pomogli da otklonim gresku koja je prisutna. imo sam isto audi 80 b4 iz 1994 godine 1.9td (55kw) to mi se nije desavalo znao sam cak i vozit u 5brzini  50km/h i nije bilo nikakvih zatrzavanja pa me sad zanima koji bi mogao biti uzrok na  tome audiu sa tim 1.9tdi na dijagnostiki nema niti jedne greske na motoru ni mjenjacu.JOS JEDNOM VELIKO HVALA

ODGOVOR:

Brzina od 70 km/h je premala za peti stupanj prijenosa . U tom momentu vozite sa premalim brojem okretaja motora. Isto tako ne možete uspoređivati TDI motor s kompjuterskim upravljanjem i TD motor koji ima mehaničku regulaciju.  TDI motor troši znatno manje goriva naročito kada se vozi s niskom brojem okretaja .  Vozite u četvrtom stupnju prijenosa ( četvrta brzina ) kada je brzina vozila 70 km/h . Ukoliko bi i tada bilo trzanja motora moguće neispravnosti bi bile : zrak u sustavu goriva, filteri, mehaničko stanje motora, senzor pedale gasa, MAF senzor, dize, regulator količine goriva, MAP senzor, EGR ventil, senzor radilice, senzor brzine vozila,  ECU upravljačko računalo.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. - MIJEŠANJE GORIVA I ULJA

Datum objave: 30.04.2011 10:19:49
Slika
PITANJE:

posovani gospodine,imam problem sa vw polo-m 1,4mpi,naime dolazi do mijesanja goriva i ulja.zamjenio sam lambda sondu ali se ponovilo,unapred zahvalan

ODGOVOR:

Mješanje goriva i motornog ulja nastaje kada velika količina goriva ulazi u cilindar i kada dio toga goriva ne može izgorjeti nego u tekućem stanju kroz klipne prstenove ulazi u karter i tako razrijeđuje ulje.  U tom slučaju neispravan je elektronski sustav ubrizgavanja a ta pojava se naziva predugačko vrijeme otvorenosti injektora. Najčešće neispravosti navedenog sustava su : ECT senzor, potenciometar gasa, MAP senzor, IAT senzor, mjerač mase zraka, regulator tlaka goriva, injektori, upravljačko računalo , loše mehaničko stanje motora. Na Vaše pitanje mogu točno odgovoriti nakon pregleda i dijagnostike vozila. Uglavnom potrebno je stručno ispitati sve što sam naveo u odgovoru.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,4 i.- PREGORIO ISPUŠNI VENTIL

Datum objave: 30.04.2011 10:11:38
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić Pred par godina slučajno sam naletio na vašu web stranicu,kada sam googlao zbog problema s autom. Spadam u ljude koji vole sami raditi na svom autu "Sam svoj majstor". Tada ste mi pomogli svojim savjetom i na tome Vam zahvaljujem. Najprije da pohvalim Vašu novu web stranicu koja je preglednija i lakša za pronalaženje nekih odgovora prema tipu vozila.Sada imam problema s Opel corsom 1,4i iz 1991 god. Prešla je 260000 km . Auto je dobro vukao, trošio malo benzina, a malo više ulja. Odjednom je počeo raditi na 3 cilindra.Sve sam provjerio, i na kraju sam posudio uređaj za mjerenje kompresije. Kompresija je iznosila 7 ,a na trečem cilindru 0 (nula). Rastavio sa glavu i vidio pregoren ispušni ventil. Pogledao sam stanje cilindara i jako sam se iznenadio u kako dobrom su stanju. Na večem dijelu stijenki cilindara još se vide tragovi honovanja.Premjerio sam ih u više smijerova i utvrdio istrošenje od 0,02mm osim jedne zone na četvrtom cilindru gdje se potrošio 0,05mm. Odlučio sa promijeniti i klipne prstenove jer sam izmjerio veličinu raspora na prstenu od 1,4 mm kad sam ga umetnuo u cilindar. Mjerio sam i rukavce na radilici u zoni letečih ležajeva i iznose 42,98mm. Promjer letečih ležajeva je 43,05. S obzirom na ove mjere, da li mi preporučujete promjenu letečih ležajeva (nema nikakvih tragova zaribavanja ili grebanja).Temeljne ležajeve nisam još rastavljao. S obzirom na Vaše iskustvo, dali mogu očekivati istrošenje i ovih ležajeva dovoljno za eventualnu zamjenu. Promijeniti ču i sve semeringe i brtve, a Vas molim podatke za: momente pritezanja vijaka glave , vijaka letečih i temeljnih ležajeva i vijaka zamašnjaka S poštovanjem Mladen

ODGOVOR:

Preporučujem da leteće ležajeve svakako zamijenite. Navedena istrošenja su još uvijek u granicama dopuštenog. Pregledajte i glavne ležajeve radilice. Za momente pritezanja morate navesti šifru motora ili barem snagu motora. jer postoje četiri različite vrste motora od 1.400 ccm.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 2,0 HDI - NERAVNOMJERNI RAD MOTORA

Datum objave: 30.04.2011 10:05:54
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam peugeota 406 2.0Hdi 2000.godina problemi su mi kod gasa. naime nakon sto temperatura dostigne 90 stupnjeva, auto mi pocme kao kasljucati. pocme mi gas pomalo divljati, ler mi skace od 800 do 1000 okretaja neravnomjerno. mijenjao sam prije 2 dana filtere goriva i mislio sam da ce pomoci ali nista. nejavlja mi nikakvu gresku na motoru. gorivo tocim iskljucivo na omv-u. unaprijed hvala

ODGOVOR:

Na ovome tipu motora mogu postojeti brojni razlozi radi kojih motor neravnomjerno radi na leru kada se zagrije. Točan odgovor mogu dati nakon pregleda Vašega vozila. Ovom prilikom ću navesti brojne greške koje mogu utjecati na stanje koje ste opisali . Sve što ću navesti treba ispitati : zrak u sustavu goriva, nečistoća u rezervoaru, ECT senzor, EGR ventil, dize, senzor radilice, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, senzor tlaka na Rail-u, solenoidni ventil za tlak goriva, električna instalacija, VT pumpa, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

FORD C-MAX - DALJINSKO ZAKLUČAVANJE

Datum objave: 29.04.2011 18:18:01
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Ford C-max 2008. god., ključem na daljinski sam zaključao,a kada sam htio nakog nekog vremena otključati, daljinski nisam mogao otključati vrata (ni zalključati), nego samo ručno,a provjerom, odnosno zamjenom baterije bilo je isto. Molim Vaš komentar za pomoć, hvala.

ODGOVOR:

Mogući uzroci radi kojih ne radi daljinsko zaključavanje mogu biti : IC ili radio odašiljač u samom ključu, prijemnik ( obično se nalazi u unutrašnjem retrovizoru, električna instalacija od prijemnika do brave vozačevih vrata, upravljački modul daljinskog zaključavanja. Potrebno je ispitati sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 D -STAVLJANJE MOTORA U FAZU

Datum objave: 29.04.2011 18:12:43
Slika
PITANJE:

Interesira me golf 3 motor 1,9 D. Ustelavanje razvoda paljenja radilica klipovi sa glavom motora? Koji postupak?

ODGOVOR:

Za točno stavljanje motora u fazu potrebno je koristiti alat za blokadu pumpe visokog pritiska, alat za blokadu bregaste osovine, alat za podešavanje početnog predpaljenja na visokotlačnoj pumpi.  Postupak postavljanja motora u fazu je slijedeći :  postaviti radilicu u položaj kada je prvi i četvrti klip u GMT ( točna oznaka je na zamašnjaku i kućištu mjenjača ), postaviti blokadu na visokotlačnu pumpu, postaviti blokadu na bregastu osovinu ( remenica na bregastoj osovini u tom momentu nije fiksirana ), montirati zupčasti remen i natezač remena, zategnuti zupčasti remen preko natezača, zategnuti remenicu bregaste osovine ( istu treba držati odgovarajućim alatom dok se zateže ) . Sada se mogu skinuti blokade , motor se ručno okreće 2 do 4 kruga i nakon toga se opet provjerava točnost faze motora. Na kraju se obavlja podešavanje paljenja na visokotlačnoj pumpi. Ako imate alat za podešavanje paljenja tada postupak podešavanja sigurno znate i ne treba vam objašnjenje .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - BIODIZEL ?

Datum objave: 29.04.2011 10:11:35
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim VW golf IV 1.9 TDI 90ks, radim oko 40000 km godišnje i zbog sve večih cijena goriva razmišljam o biodiselu. Je li to gorivo štetno za moj automobil ? Čuo sam da je to gorivo puno "življe" pa bi trebalo staviti nove cijevovode za gorivo i još neke preinake...

ODGOVOR:

Motor vašega vozila može funkcionirati na biodizel . Međutim važno je da znate da će doći do oštećenja na brtvama visokotlačne pumpe . Istovremeno doći će do skupljanja karakterističnih supstanci koje će se kumulirati u visokotlačnoj pumpi . Posljedica svega će biti servis i popravak visokotlačne pumpe. Ne mogu točno reći da li će se to dogoditi za 10.000 , 20.000 ili više kilometara .

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,6 - GENERALNI POPRAVAK MOTORA

Datum objave: 29.04.2011 18:08:56
Slika
PITANJE:

Postovani, Radi se o Fiat Bravi, 1.6 benzin, 2000. godina, 76kW. Prije nekoliko mjeseci sam imao problem sa potrosnjom ulja. Nigdje nije curilo, ali nakon nekog vremena auto počne da radi `na suho` (takav je zvuk). Kad su mehaničari otvorili nasli su da se ulje povlači u usisnu granu. (Ja ne znam mnogo o autima, ali su mi pokazali gdje je ulje bilo. Svaki put kad bih dosuo ulje, radilo bih par dana, a zatim opet po starom.)Uglavnom, predlozili su mi da se mora motor uraditi i da je to jedino rjesenje. Pristao sam na to i motor je uradjen u potpunosti. Naravno, izmijenjeno je sve sto je trebalo. Medjutim, nakon veoma kratkog vremena pocelo je po starom. Ulja ponovo nema u motoru, odnosno ima ga u usisnoj grani (plasticni dio na vrhu - rekli su da se tako zove). Problem je, znaci, identican. Ali, (isti) mehanicari sad imaju mnostvo izgovora i preporuka tipa `mozda bi trebalo ovo` Molim vas, ukoliko je moguce, uputite mi savjet sta da radim. Unaprijed se zahvaljujem, ako budete i ako ne budete u mogucnosti, odgovoriti. S postovanjem.

ODGOVOR:

Prvo moram reći da Vi niste imali sreće s odabirom servisa koji Vam je radio popravak motora. Točno je da je uzrok pojave ulja u usisnoj grani i nestajanja istoga mehaničko istrošenje motora. Popravk motora koji je obavljen nije obuhvatio sve potrebne radove na motoru i zato nema rezultata. Na Vašem motoru potrebno je obaviti strojnu obradu cilibndara, zamijeniti vodilice ventila, ugraditi nove klipove, po potrebi zamijeniti ventile, ugarditi najbolje brtvila motora . Nakon takvog tretmana motor sigurno neće trošiti ulje . Postupak koji sam naveo zove se generalni popravak motora .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - POTISNI LEŽAJ ?

Datum objave: 29.04.2011 10:08:40
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, vlasnik sam peugeot 307 1.6 16v 110ks, benzin, 100tisuća km. Prilikom pritiska spojke, iz motora se čuje jako cviljenje, nekad i struganje. Otpustanjem spojke zvuk u pravilu prestaje. Upitom u servisu, rekli su mi da sve upućuje na potisni ležaj, pa imam pitanje da li je normalno da se on pokvari na ovu kilometražu? I jos pitanje, da li se ležaj moze promjeniti sam, a ne da mijenjam cijeli set kvačila? Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Točna je konstatacija koju ste dobili u sevisu. Potisni ležaj se može mijenjati sam za sebe . U ovom slučaju najprije treba demontirati mjenjač . Kada se to napravi točno će se vidjeti u kakvom stanju je potisna ploča i lamela. Ako se utvrdi da iste imaju značajno istrošenje za Vas je najbolje da zamijenite kompletan set spojke ( ne samo potisni ležaj ) kako bi za slijedći duži vremenski period opet bili mirni po pitanju spojke. Potisni ležaj je trebao trajati još duže ali ovakve pojave se događaju u praksi jer se automobilski dijelovi rade u velikim serijama. Isto tako ne kontrolira se svaki dio posebno nego samo pojedini uzorci.

na vrh Povratak na vrh

KIA PRIDE 1,3 i. - PROBLEM PALJENJA TOPLOG MOTORA

Datum objave: 28.04.2011 10:39:46
Slika
PITANJE:

Poštovani! Vozim Kia Pride 1,3(1999. god). Imam problema s paljenjem vrućeg motora. Dok je motor hladan auto normalno pali, normalno vuče i normalno radi. Kad se ugrije isto normalno radi i normalno vuče, ali kad se vrući motor ugasi više ne želi upaliti tj treba okretati kontakt-ključ par puta da se pumpa goriva uključi i ugasi, i onda ponekad upali. Svaki put dok se čuje zvuk pumpe, benzin normalno protječe kroz granu injektora. Počistio sam pumpu benzina, promijenio filter i počistio granu injektora. Provjerio sam glavni relej kraj akumulatora i za vrijeme rada normalno drži struju. Lampica IMMO se kod davanja kontakta normalno upali i radi 2-3 sekunde prije gašenja. Dok auto radi stisnem mu malo gasa, nakratko mu oduzmem kontakt i vratim u prvobitni položaj, motor radi 1-2 sekunde i zatim se sam ugasi. Poslije toga ga više ne mogu upaliti. Nakon sat vremena hlađenja motor normalno pali i nakon desetak minuta rada kad se ugasi ponavljaju se isti simptomi. Da li postoji još kakav relej jer imam dojam da je problem u struji a ne u benzinu? Zahvaljujem!

ODGOVOR:

Problemi s paljenjem toplog motora mogu nastati radi sustava dobave goriva ili radi sustava paljenja ( prisutnost iskre na svjećicama ). Prvi i osnovni zadatak je da otkrijete što nedostaje u momentu kada motor ne može upaliti , da li je to iskra na svjećicama ili gorivo na injektorima. Ako iskre na svjećicama nema ispitajte sustav paljenja ( sve dijelove sustava ) . Ako nema goriva na injektorima ispitajte sustav goriva i to : tlak goriva, injektore, relej pumpe za gorivo, relej za napajanje ECU centrale, električnu Instalaciju od motora do ECU centrale, prisutnost napona na pumpi za gorivo, ECT senzor, MAP senzor, senzor RPM na radilici, ECU centralu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - NE UKLJUČUJE VENTILATOR

Datum objave: 28.04.2011 10:34:23
Slika
PITANJE:

imam megan.96.god. ne ukljucuje mi ventilator za hlađenje motora....a termostat je dobar......i kad ga istekam sa termostata i probam direktno spojit.....gori mi osigurac...uglavnom i ventilator je dobar..jel moguce da mi je relej izgorio i gdje se nalazi??? hvala

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogući uzroci su : električna instalacija od motora do ventilatora, motor ventilatora, kutija s osiguračima i relejima ( relej se nalazi na ili ispod kutije s osiguračima ), termoprekidač na hladnjaku .

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,2 16V - PODIVLJALI OBRTAJI

Datum objave: 28.04.2011 10:30:58
Slika
PITANJE:

Postovani gdin. Meic, Citajuci Vase besplatne savjete, odlucila sam se traziti Vasu pomoc pri dijagnosticiranju problema sa mojim Fiat Bravom 1.2 16 V, 1999. Naime, raznorazni majstori su po meni (iako sam laik za auta) samo nagadjali i uzimali novac bez da kvar otklone. Problem br. 1 je što auto teško pali, kao da nema dovoljno snage da pokrene motor pa ja dodam malo gas i onda upali? Problem br. 2 - obrtomjer jednostavno divlja, ode na vise od 4000 obrtaja u leru i tako stoji? Kada pritisnem kuplung obrtaji još više podivljaju, i moram skoro u potpunosti da pustim kuplung kako bih iole smanjila to divljanje i jako glasan rad motora? Sve ovo se desava i kada auto stoji a i u voznji??? Nedavno je bio otisao dihtung glave motora pa mi je to majstor zamijenio i glavu obrusio, i jedno vrijeme je bilo sve ok, dok ga nisam odvela majstoru da mi izvrši mehanički pregled vozila. On ga je malo startao i od tada obrtomjer divlja i ne popušta. Jako me iritira a ne znam šta sa radim. Ljubazno bih Vas molila za Vas strucni savjet. Unaprijed se zahvaljujem, Edita

ODGOVOR:

Naveli ste dva problema koji  su prisutna na Vašemu vozilu. Iste treba najprije točno dijagnosticirati a nakon toga uz Vašu suglasnost i otkloniti. Navesti ću moguće uzroke otežanog paljenja po logičnom redoslijedu : dotrajao akumulator , loše stanje elektropokretača, veliki pad napona na električnoj instalaciji . Nakon ovoga može se po potrebi ići korak dalje i pregledati : mehaničko stanje motora, stanje svjećica, stanje kablova za svjećice, stanje bobina , provjeriti tlak goriva, provjeriti stanje injektora ( mogu se čistiti ), provjeriti senzor temoerature motora, MAP senzor, aktuator minimuma, potenciometar gasa, senzor temperature zraka IAT, provjeriti sve kontakte na električnoj instalaciji od motora do ECU centrale, Provjeriti ispravnost ECU centrale. Na žalost odgovor nisam mogao dati u jednostavnijoj formi jer su i simptomi specifični. Nakon stručnog pregleda vašega vozila sigurno bih  mogao otkriti sve neispravnosti i iste otkloniti.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA C 1,6 16V - TRZA I GASI SE

Datum objave: 28.04.2011 10:25:19
Slika
PITANJE:

imam opel vectru c 1,6 16v.pri vožnji na 2000 obrtaja počne lagano trzati,prestaje trzati kad se malo rasturira.to se trzanje ponekad dogadja,većinom kad se vozi brzo pa se naglo uspori.inače auto ide odlično,potrošnja goriva normalna,oko 7 litara.ponekad se ugasi kad treba iznenada stati i onda teško upali,uz pumpanje papučice gasa ili nakon 5 min.bez problema.povremeno se pali i gasi lampica od elektronike.što bi to moglo biti.

ODGOVOR:

Vi ste dataljno opisali probleme koje imate na vašem vozilu , prema tome opisu mogu navesti sve što treba ispitati i napraviti. Ispitati treba slijedeće : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnoj grani ) , filteri, čistoća rezervoara, ispravnost injektora, ispravnost sustava paljenja ( svjećice, kablovi , bobine ), tlak goriva, aktuator minimuma, ECT senzor temperature , senzor položaja leptirastog ventila, leptirasti ventil, električna instalacija i releji, senzor radilice, senzor bregate osovine, MAP senzor, ECU centrala. Iz navedenog možete zaključiti da najprije treba obaviti dijagnostiku i ispitivanje na Vašem vozilu a nakon toga se može točno znati što je potrebno napraviti da motor opet ispravno radi.Ovakva ispitivanja i dijagnostiku radimo često i uspješno.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 2,0 HDI - UPALI SE LAMPICA STOP

Datum objave: 27.04.2011 21:30:54
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Vlasnik sam peugeota 206 (2001) 2.0 HDI (90 KS). Prije dvije godine mi se desilo nesto sto se ponovilo skoro pa sam malo zabrinut. Molio bi Vas da mi kazete da li bi trebao da budem zabrinut ili je u pitanju nesto ne tako opasno po moje auto. Naime, po paljenju automobila, nakon par minuta (dok je motor jos relativno hladan), obrtaji pocnu varirati (porastu na cca 1000 rpm), kazaljka temperature motora ode u maksimum, i kontrolna lampica "stop" se upali. To sve traje nekih 4 do 5 minuta nakon cega se sve vrati u normalu. Prilikom svega motor ne pokazuje nikakve primjetne promjene tipa gubitak snage, bucniji rad ili sl. Nakon sto zaustavim auto i ponovo ga upalim, sve se ponovi dok se jednostavno samo ne iskljuci. Na forumima sam citao da je u pitanju navodno senzor temperature motora, ali bi volio s obzirom na Vasu strucnost i ocigledno iskustvo da mi ili potvrdite da je u pitanju senzor ili da mi kazete sta bi eventualno drugo moglo prouzrokovati ove promjene. Unaprijed zahvalan.

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje nije moguće dati bez da se obavi pregled Vašega vozila i bez da se obave potrebna kontrolna testiranja pojedinih komponenata. U ovom slučaju mogu jedino navesti što je sve potrebno ispitati kako bi se otkrio kvar koji ste Vi opisali. Ispitatiti treba slijedeće : električnu instalaciju od motora do instrument ploče, pojedine senzore na motoru ( ECT, RPM, senzor bregaste osovine ) , prisutnost zraka u sustavu goriva, sustav grijača, upravljački modul grijača, EGR ventil, upravljanje EGR ventilom, senzor tlaka goriva, solenoidni ventil za tlak goriva, VT pumpa, električnu instalaciju od motora do ECU centrale,  ECU centralu .

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 2.0 16V - NEPRAVILAN RAD MOTORA

Datum objave: 27.04.2011 21:26:42
Slika
PITANJE:

Imam seat ibizu 2.0 16 v 1997 godine. Kad je motor vruć, u vožnji, kod dodavanja gasa zna dolaziti do trokiranja tj. gušenja motora. A kod paljenja motora, kad je vruć, javlja se trokiranje i izlazi crni dim iz auspuha, a obrtaji motora mi se povećaju. Koji je mogući problem?

ODGOVOR:

Prema vašem opisu moguće neispravnosti su :  sustav paljenja ( probijanje visokog napona , izostanak iskre na svjećicama ), propuštanje na usisnom kolektoru, filteri, mjerač protoka zraka, senzor tlaka u usisnoj grani, senzor temperature motora, tlak goriva, nečisti injektori, lambda sonda, senzor temperature usisanog zraka, električna instalacija, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 DITD - BLINKA LAMPICA GRIJAČA

Datum objave: 27.04.2011 21:23:40
Slika
PITANJE:

Postovanje! Posjedujem mazdu 626 Ditd 1999 god.motor 2.0 66kw. sa prijedjeni 226000 kilometara? Moj problem je sto blinka lampica od grijaca tokom voznje nekad se zna i ugasit ali vrlo rijetko?To mi se pocelo desavat kad sam jedno jutro upalio auto i slucajno pustio kvacilo dok je bio u 1 brzini? Auto inace super dobro ide i netrosi nista vise goriva nego obicno? Nakon nekoliko mjeseci jedan mi je mehanicar provjerio grijace i jedan nije radio kojeg sam zamjenio ali lampica i dalje blinka? Dali mozda nekako treba resetirat elektroniku da zaboravi tu grsku i kako? unaprijed zahvalan

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu kontrolna lampica grijača ima višestruku funkciju i pali se kada je neispravan neki od grijača, kada je neispravan upravljački modul grijača, kada je neispravna električna instalacija kod motora ( pad napona , loši kontakti ), kada visokotlačna pumpa ne radi potpuno ispravno. U ovom slučaju najprije treba pokušati resetirati upravljačko računalo ( izbrisati grešku ) . Ako rezultat izostane potrebno je provjeriti sve što sam naveo , otkriti što je neispravno i otkloniti neispravnost. Dijagnostiku i resetiranje računala možete obaviti u svakom boljem servisu. Da ste bliže rado bih Vam to napravio.

na vrh Povratak na vrh