Danas je: 04.05.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL CORSA 1,4 i. -ZAMJENA ANTIFRIZA

Datum objave: 09.05.2011 21:17:52
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Trbam promjeniti rashladnu tekućinu na corsi 1,4 twinport 2005. godina, pa me zanima slijed ispuštanja rashladne tekućine i koje crijevo da odvojim od hladnjaka kako bi tekućinu ispustio. Isto tako me na koliko tkm se mjenja ulje u mjenjaču?Hvala.

ODGOVOR:

Rashladnu tekućinu možete isipustiti ako odspojite slijedeće : donju cijev hladnjaka, cijevi grijača, cijev na pumpi za vodu . Ulje u mjenjaču se mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine.

na vrh Povratak na vrh

LANCIA KAPPA 2,4 TDS - PUKLA JE GLAVA

Datum objave: 08.05.2011 17:17:34
Slika
PITANJE:

POSJEDUJEM LANCIU KAPPA 2.4TDS 91KW OTISLA JE BRTVA GLAVE,I GLAVA JE PUKLA I KUPIO SAM DRUGU GLAVU I SVE PROMJENIO A OD KAD SAM TO PROMJENIO AUTO JE POCEO DIMIT BJELO CRNI DIM I UOPCE NECE PALIT TURBO I KOCNICA JE TVRDA KO KAMEN..POMAGGGGAJTE

ODGOVOR:

Prema svim detaljima koje ste naveli može se zaključiti puno toga . Crni dim je znak da se  gorivo koje je ušlo u cilindar nije zapalilo. Bijeli dim je znak da dio rashladne tekučine ulazi u cilindar. Prema navedenim činjenicama pretopstavljam da obavljeni radovi nisu izvedeni na profesionalan i kvalitetan način . Na Vašemu vozilu treba obaviti kompletan pregled mehaničkog sustava motora ( faza, kompresija, propuštanje cilindara ) a nakon što se mehanički sustav dovede u ispravno stanje potrebno je ispitati i sve dijelove i sklopove sustava dobave goriva i regulacije motora. Precizniji odgovor bih mogao dati nakon dijagnostike motora.

na vrh Povratak na vrh

HONDA HRV 1,6 16V- PIJE ULJE?

Datum objave: 08.05.2011 17:06:48
Slika
PITANJE:

Pozdrav, vozim Hondu HR-V 1,6 16V SOHC 2001g. 150 000km Potrošnja goriva normalna oko 10 litara na 100km po gradu i oko 8 na otvorenom. Auto ide dobro. Kad ga stisnem na oko 5000 okretaja i vise, cini mi se da malo dimi crni dim iz auspuha. Troši ulja (10W40) pola litre na 1000km. Jeli vrijeme za nekakvu polugeneralku, znam da Honde vole popit ulja ali toliko??? Unaprijed hvala, Mladen

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je povećana . Ista nastaje uglavnom preko vodilica ventila i brtvi na vodilicama ventila . U znatno manjoj mjeri motor troši ulje preko klipnih prstenova . Crni dim koji vidite je dio goriva koji nije izgorio u cilindrima i kao takav izlazi na ispušni sustav. Ukoliko Vas sadašnje stanje vozila smeta možete razmišljati o uređenju glave motora a nakon toga i o provjeri elektronskog sustava ubrizgavanja goriva ( crni dim ) . Nakon spomenutih radova postići će se : motor će puno manje trošiti ulja, imati će bolje ubrzanje, manju potrošnju i bolji rad u svim režimima vožnje. U motor stavite kvalitetno sintetičko ulje  .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI PD - ŠTO STVARA BUKU?

Datum objave: 08.05.2011 17:00:09
Slika
PITANJE:

Imam audi a4 2003 godina, 1.9 tdi, 74 kw. Kada idem 4-om brzinom na 60km/h, u kabini bruji( brbrbr). Kada ubrzavam cujem neki zvuk sustanja. Kada idem i laganijom brzinom, opet nije tih, primjetio sam na 140km/h, da je tisi. Provjerio sam lezajeve, nisu, promjenio gume naprijed, stavio neke ljetnje. Na njega idu 2 podne zastite za masinu, Primjetio sam da nema druge podne zastite, da li podna plastika moze da prouzrokuje neku buku?

ODGOVOR:

Buku koju čujete ne može stvarati podna zaštita. Uzrok treba tražiti u nečemu drugom. Prema opisu koji ste poslali potrebno je ispitati : ispušni sustav, nosače motora, transmisiju ( mjenjač, diferencijal, pogonske osovine ) , sustav dobave zraka u motor ( turbina, intercooler, tlačne cijevi turbine ) , zaštitne obloge i poklopci oko motora, pogonski remeni i ležajevi pojedinih osovina, agregati na motoru ( alternator, servo pumpa, kompresor klime ) . Neposrednim uvidom na vozilu vrlo brzo bih mogao utvrditi kako i gdje nastaje opisani zvuk.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 2,0 16V - PONEKAD NE ŽELI UPALITI

Datum objave: 07.05.2011 22:04:39
Slika
PITANJE:

Pozdrav,imam clio sport 2.0 16v 2001god,problem je u tome sto auto ponekad nece upalit tj. 10 puta na dan ga upalim normalno i onda odjednom nece,vergla ali nece upalit tek kad skinem klemu onda upali ponekad i tako npr mjesec dana normalno pali i samo odjednom nece nebitno bio hladan ili topao nece upalit.Promjenio sam senzor radilice ali nista opet isto,dali je problem mozda u akumulatoru iako je on napunjen na novo i auto normalno vergla ili taj model auta ima blokadu paljenja ako akumulator padne ispod 11 ili 10 volti,lampice sve normalno svijetle i kad upali i kad ne upali o

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba ispitati pad napona u momentu kada se starta motor , pad napona ne smije biti veći od 2 V . Isto tako potrebno je obaviti ispitivanje u momentu kada motor ne može upaliti . Tada treba utvrditi ima li iskre na svjećicama i ima li goriva na injektorima. Ako iskre na svjećicama nema ispituje se sustav paljenja ( sve komponente ) a ako iskre ima ispituju se sve komponente sustava elektronskog ubrizgavanja goriva . U to ispitivanje treba uključiti i sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer ).

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 1,9 CDTI - PREKIDANJE PRI 1800 OKRETAJA

Datum objave: 07.05.2011 11:56:55
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine, vozim Opel Zafiru 1.9 CDTI iz 2006. godine i prešao je nekih 55000 km. Problem zbog kojeg Vam se javljam započeo je cca. 6 mjeseci po kupnji novog automobila. Naime, kod ubrzavanja, a pri cca. 1800-2200 o/min obićno u drugom ili trećem stupnju prenosa agregat prekida (trokira) kao da je benzinac. To traje kratko tj. onoliko koliko mu treba da se makne iz tog područja rada. Odmah po spoznaji greške otišao sam u ovlašteni servis koji na dijagnostici nije ništa primjetio, a tada (2006. g) dok je bio još pod garancijom to prekidanje se i rijetko dešavalo. Danas je to svakodnevna pojava, ali auto ima sve druge teh. karakteristike odlične. Kad sam zadnji put ulio gorivo, ulio sam i aditiv za čišćenje sustava namjenjen comon rail agregatima te je nakon toga prekidanje bilo rijeđe. Gorivo na koje sam svojevremeno sunjao eliminirao sam uljevanjem goriva kod raznih tvrtki . Moram napomenuti da sam u međuvremenu bio opet u drugog ovlaštenog servisera koji također nije ništa ustanovio. Bio bih Vam zahvalan ukoliko imate kakav savjet ili prijedlog koji bi mi bio od pomoći.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu mogu postojati dva osnovna problema a to su sustav za upravljanje motorom i ili visokotlačna pumpa . U praksi postoje i ovakvi slučajevi kada je uzrok jako zahtijevno defektirati. U svakom slučaju problem je evidentan i treba ga otkriti . Moguće neispravnosti su : senzor pedale gasa, dize, senzor radilice, senzor tlaka goriva na Rail-u, regulator količine goriva, VT pumpa, kontrolna jedinica TP ventila, električna instalacija i konektori ( padovi napona ), relej ECU centrale, mjerač mase zraka, senzor tlaka turbine, solenoid EGR ventila, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

CHEVROLET AVEO - RUČNA KOČNICA,....

Datum objave: 07.05.2011 11:52:30
Slika
PITANJE:

Postovani, koristim po ko zna koji put Vasu uslugu besplatnih savjeta, i zahvaljujem Vam na tome. 1. Pitanje Kupio sam Chevrrolet Aveo, cetvero vrata, 1.2 DOHC, 16 V , 84,4 KS, benzin. U uputstvu koje sam dobio uz njega za motorno ulje decidirano je navedeno koja mora biti kvaliteta, a viskozitet su stavili da vozac sam izabere ovisno o vanjskoj temperaturi. Zivim u Sarajevu i tamo su tempetazure zimi do -15, rijetko kad hladnije. Obzirom da sam ja navikao da imam uvjek litar motornog ulja u autu dvoumim se koje ulje da kupim 10W-40 ili 15W-40, jer i u Sarajevu neko koristi 10W neko 15W. Šte biste mi vi preporucili? 2. Pitanje Kada vozim 60 Km/h uvjek se dvoumim da li da vozim u 4 ili 5 brzini? 3. Pitanje Da li je istina da rucnu kocnicu treba koristiti da bi bila u dobrom stanju, odnosno da se rucna kocnica vrlo rijetkim koristenjem kvari? Zahaljujem unaprijed na odgovorima. S postovanjem.

ODGOVOR:

Za temperature koje ste naveli treba koristiti ulje 10W-40 . Kod brzine od 60 km/h bolje je voziti u IV brzini , broj okretaja je nešto veći ali je opterećenje motora manje i samo podmazivanje motora je bolje jer se uljna pumpa brže okreće . Ručnu kočnicu koristite što više jer je tako ista uvijek u dobrom stanju .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO 2,0 HDI - DEMONTAŽA INSTRUMENT PLOČE

Datum objave: 06.05.2011 19:21:19
Slika
PITANJE:

Imam citroen berlingo 2.0 Hdi 2005 godina,htio bi zamjeniti lampe u brzinomjeru,dakle da ne bude narancasto,stavio bi druge boje neke..zanimna me kako napraviti to? kako rastaviti plastiku i na sto sve bi trebao paziti prilikom rastavljanja,promjene lampica itd,hvala!

ODGOVOR:

Demontažu instrument ploče je teško objasniti pomoću teksta u pisanoj formi . Razlog tome je specifičnost demontaže radi skrivenih mjesta ispod kojih se nalaze vijci i kopče kojima je fiksirana instrument ploča. Nestručnom demontažom možete samo napraviti oštećenje koje se neće moći poraviti . Postupak demontaže Vam mogu pokazati ako dođete kod mene u servis.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA - PROBLEMI SA SVJETLIMA

Datum objave: 06.05.2011 11:02:08
Slika
PITANJE:

postovanje,molim vas da mi pomognete rijesiti problem sa svijetlima,evo par dana kako mi kratka svijetla ne rade,samo pozicija kad prebacim na duga ili blic svijetla iste sijalice rade,medjutim na kratkim nece.bio sam kod elektricara i kaze palica za prebacivanje duga kratka ali kupim ju i nista.isto opet sve.i sto se tice samog rada motora nekako imam osjecaj da mi neradi ravnomjerno ima podrhatavanja.u pitanju je opel omega 1987 godina 20i.

ODGOVOR:

Radi problema sa svijetlima treba ispitati : električnu instalaciju, kutiju s osiguračima, električne konektore od kutije s osiguračima do farova, prekidač za svijetla , relej kratkog svijetla.  Kada motor ne radi ravnomjerno potrebno je napraviti dijagnostiku motora i detaljno ispitati ; mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, predpaljene, propuštanje usisnog kolektora ) , sustav dobave goriva ( filtere, čistoću rezervoara, injektore, pojedine senzore na motoru, aktuator minimuma ) , sustav paljenja ( svjećice, kablove, bobinu ) .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 HDI - PLOVAK U REZERVOARU ZA GORIVO

Datum objave: 06.05.2011 19:28:48
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam jedan hitan problem sa Peugetom 307 1,6 HDI 2005. Tice se razine goriva. Do jucer je sve bilo normalno, gorivo mi je doslo na rezervi i danas otiđem na benzinsku, natočim 10 litara a pokazivač goriva se ne želi dići i dalje svijetli rezerva. Pokazuje minimum. Putno računalo također pokazuje minimum goriva a u normalnim okolnostima bi trebao pokazivati oko 3 crtice. Molio bih vas da mi cim prije odgovorite jer sad neznam kad cu ostati bez goriva. HVALA UNAPRIJED!!!

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu uzrok je komanda pokazivača goriva u rezervoaru ( plovak ) . Isti treba izvaditi a u većini slučajeva pomaže čišćenje. Kada se demontira navedeni sklop može se provjeriti i čistoća rezervoara. Komanda pokazivača goriva se može ispitati i kada je demontirana.

na vrh Povratak na vrh

OPEL FRONTERA - NE UKLJUČUJE PREDNJI POGON

Datum objave: 06.05.2011 10:59:25
Slika
PITANJE:

postovani gospodine Meicu. redovno citam vase savjete,i imam samo rijeci pohvale za vas. vozim opel fronteru B 2002god 2.2dti. imam problem sa ukljucivanjem prednje vuce. kada ukljucim prekidac na kontrolnoj tabli se upali zelena lampica koja blicka,a trebala bi da sija bez prekida. reduktor se ukljuci i kardan se okrece ali poluosovine nece da ukopcaju. na prednjem diferencijalu se nalazi vakumska uklopka na koju dolaze dva crijeva,na jednom ima vakum,a na drugom nema.crijeva su nova tako da su ispravna.ispod haube se nalaze dva el.magnetna ventila,sivi i plavi,kada upalim auto na sivom ventilu ima vakum a na plavom nema. kupio sam nove ventile,nije do njih. da li postoji neki relej ili osigurac za njih? sta da radim? unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogao bih dati nakon pregleda vozila jer problem koji ste naveli nije uobičajen. Potrebno je obaviti ispitivanje svih dijelova sustava za prednji pogon i to : električnu instalaciju koja dolazi do elektroventila, cijevi za podtlak, stvaranje podtlaka, mehaničku ispravnost sustava ( reduktor, prednje poluosovine ) .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - EKSPLOZIJE U TOKU VOŽNJE

Datum objave: 06.05.2011 10:55:28
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu,imam jedno pitanje za vas vozim golfa3(plin) vec duze vrijeme i odjednom imam problem,desavaju mi se eksplozije u toku voznje i auto se ugasi i nece da upali jedno izvjesno vrijeme.Cim se malo ohladi pali a desava se npr.vozim ga par dana i sve je ok (kako mu kad naidje)

ODGOVOR:

Pojava eksplozija u motoru je znak da je neispravan sustav paljenja ( nekontrolirano paljenje goriva ) . Moguće neispravnosti su : faza motora , kut predpaljenja, svjećice , kablovi, razvodna kapa, razvodnik paljenja , propuštanje na nekom od osam ventila. Provjerite mehaničko stanje motora i komponente koje sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

FORD TRANSIT - NAMJEŠTANJE FAZE MOTORA

Datum objave: 05.05.2011 22:41:34
Slika
PITANJE:

kako uzubiti radilicu bregaste osovine i pumpu na fordu transitu 2,0 cdti 2004 god.

ODGOVOR:

Za točno namjestiti fazu motora treba koristiti specijalni alat  i to : Ford No: 21-234/251 , Ford No: 21-540 , Ford No: 15-030-A . Opis postupka je vrlo složen , opisno objašnjenje bi zahtijevalo nakoliko stranica teksta kao i nake slikovne prikaze . I nakon takvog objašnjenja nema garancije da bi uspješno obavili postupak namještanja faze motora.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - SAM POVEĆAVA BROJ OKRETAJA

Datum objave: 05.05.2011 22:34:54
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodin Meić Vlasnik sam vozila Fiat Punto 2001 god 1.2 8v,problem je sljedeci kad dam kontakt i upalim auto upale se sve lampice osim lampice motora,ta lampica uopce na zasvijetli pa me zanima zbog čega to,jer opet danas sutra da nesto nije uredu s motorom ja to nebi znao jel ta lampica uopce ne zasvijetli ko druge.I drugi problem je taj što nekad kad stisnem kvačilo desi se to da se čuje koda da sam dodao gas,eto nadam se da ćete mi pomoć,volio bi to slozit kod vas pa ako bi znali od prilike sta bi moglo bit da mi odmah kazete i cijenu popravka.

ODGOVOR:

Nije nužno da se kontrolna lampica motora uvijek pali pri davanju kontakta. Može se provjeriti njezina ispravnost . Moguće je da je ista neispravna . Drugi uzrok može biti ECU centrala koja navedenu lampicu pali i gasi. Obzirom da ste naveli da motor sam povećava broj okretaja dobro bi bilo da se obavi dijegnostika motora . Nakon obavljene dijagnostike točno bih zano koje su neispravnosti , što treba napraviti da motor ispravno radi i cijenu popravka. Cijena kompletne dijagnostike motora je 500,- kn a za Vas bi to bilo 300,- kn . Hvala na povjerenju javite se po potrebi i telefonom za detaljnije informacije.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C CLASS 220 D - LAMPICA EPC

Datum objave: 05.05.2011 22:28:31
Slika
PITANJE:

Poštovani, Posjdujem Mercedes 220D C-klasa 97 godište, prilikom vožnje pali mi se lampica EPC. Kad ugasim i upalim auto neko vrijeme lampica ne gori, ali ubrzo opet počinje gorijeti, te motor radi nepravilno, također mi izgara grijač na drugom cilindru. Zanima me što znači paljenje lampice, te kako ukloniti probleme s lampicom i izgaranjem grijača. S poštovanjem.

ODGOVOR:

Kada se pali kontrolna lampica EPC ( Electronic Power Control ) postoji greška u sustavu za upravljanje motorom ili u sustavu visokotlačne pumpe.  U ovom slučaju treba ispitai : prisutnost zraka u sustavu goriva, filtere, čistoću goriva, pojedine senzore na motoru, električnu instalaciju na motoru, dize, visokotlačnu pumpu . Obzirom da pregara grijač na drugom cilindru potrebno je ispitati dize i izmjeriti kompresiju .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA - UDARAC BENDIKSA U ZAMAŠNJAK

Datum objave: 05.05.2011 22:24:07
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam škodu feliciu 1,6 lx.(1998.god.)i naizgled nerješiv problem...Prilikom startanja motora,naročito na nižim temperaturama,dolazi do jakog udarca bendiksa u zamašnjak,odnosno nepravilnog "verglanja"...nakon par pokušaja motor se startuje i nakon toga auto radi normalno.Napominjem da je stavljen nov akumulator.... Unapred hvala, Goran

ODGOVOR:

U ovom slučaju mogu postojati samo dva problema a to su elektropokretač ili zamašnjak. Najjednostavnije je da demontirate elektropokretač i ispitate njegovu ispravnost . Kada je elektropokretač već demontiran možete vidjeti i u kakvom stanju je nazubljeni vijenac zamašnjaka.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 55 S - U 4. I 5. BRZINI SE GUŠI

Datum objave: 05.05.2011 22:18:01
Slika
PITANJE:

Prvi put Vam pišem i ujedno Velike pohvale koje odvajate da bi pomogli sa svojim savjetima oko održavanja limenih ljubimaca.Molim Vas za jedan odgovor,Kči ima Punto 55S 97god i jako je zadovoljna sa njim.Međutim neki dan pojavio se problem,pri brzini od 80km u 4 ili 5 stupnju auto se počeo gušiti da bi nakon par sekundi dalje sve bilo ok.U 1,2 i 3 stupnju prenosa se to ne dešava,napominjem auto pali odlično i lijepo vuče.Molim Vas odgovor šta bi trebalo uraditi. Pozdrav iz Rijeke i puno uspijeha u daljnjem radu

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogu navesti moguće uzroke a to su : filter goriva, nečist rezervoar za gorivo, niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, mjerač mase zraka, senzor tlaka zraka, lambda sonda, sustav paljenja. Ispitajte sve što sam naveo.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 2,0 HDI - GREŠKA KODIRANOG KLJUČA ?

Datum objave: 05.05.2011 22:18:59
Slika
PITANJE:

citroen xsara, 2.0 hdi, gasi se u vožnji? dakle auto se gasi na nekih 5-6 pređenih km, nakon toga može se opet startati ali se mora izvaditi ključ i sačekati 15 sec, inače neće upaliti. nakon toga opet ide izvjesno vrijeme i opet isto. radio sam dijagnostiku kod peugeot serv. kažu da pokazuje grešku kodiranog ključa?? imate li kakav savjet, šta može biti u pitanju???

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : imobilajzer za blokadu paljenja, transponder u ključu, prekid napajanja na elektromagnetskoj anteni oko kontakt brave, pad napona na pojedinim kontaktima i konektorima električne instalacije, senzor radilice, upravljački modul visokotlačne pumpe. Točan odgovor na Vaše pitanje mogao bih dati nakon pregleda vozila.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 16V - POTREBNO JE OTVORITI MJENJAČ

Datum objave: 04.05.2011 18:11:45
Slika
PITANJE:

Brujanje motora Poštovani gospodine Meić.Vlasnik sam vozila peugeot 307 1,6 16v benzin 2001 godište. Vozilo se nalazi kod mene od 2008 godine. Redovno ga održavam i do sada nisam imao većih kvarova. U posljednje vrijeme primjetio sam brujanje u motoru prilikom vožnje u svakoj brzini. Pokušaću što jednostavnije da objasnim...Kako pritiskam papučicu gasa tako se u vozilu sve više čuje brujanje i lupa(kao da lupaju zupčanici u mjenjaču) i to se dešava u svakoj brzini..Vozilo vuče normalno ali je buka sve veća i veća pri dodavanju gasa.Ponekad imam osećaj kao da ne smijem pritiskati više papučicu gasa...inače nikada ne vozim više od 110-130 km/h..Jedna karakteristika koju sam primjetio a mislim da je veoma važna jeste da prilikom pritiskanja kvačila u vožni ta buka prestaje ili kad vozilo izbacim iz brzine (ništa se ne cuje)...kad se ubaci ponovo u bilo koju brzinu počinje ista stvar..Bio sam kod više majstora i neki kažu mjenjač,neki kažu set kvačila a meni bi puno značilo vaše stručno mišljenje oko ovog problema.Provjerio sam ispravnost kvačila(jest da hvata pri vrhu)ali ne proklizava.Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu uzrok je mjenjač . Takav zvuk se može stvarati kada su oštećeni ležajevi mjenjača, ležajevi diferencijala, pojedini zupčanici . U ovom slučaju potrebno je otvoriti mjenjač i pregledati sve dijelove mjenjača. Nakon toga nije teško zamijeniti neispravne dijelove i tako dugoročno riješiti problem s mjenjačem.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 16V - PALI SE LAMPICA GRIJAČA

Datum objave: 04.05.2011 18:04:39
Slika
PITANJE:

Problem na reno clio 1.2 16V 2001 g.pali mi se lampica od grijaća.I dok ona gori auto nemirno radi u leru. kad dadnem gas ona se ugasi.pustim gas opet se upali i obrtaji spadnu ispod 500 pa opet narastu do 1000 i tako stalno. što mi je činiti. HVALA

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu mogu postojeti brojne neispravnosti koje utječu na loš rad motora na leru i na niski broj okretaja motora na leru. Radi toga treba ispitati slijedeće :  propuštanje na brtvama ili priključcima usisnog kolektora, tlak goriva, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, filteri, motorič minimuma, senzor temperature motora, EVAP ventil rezervoara, ventil za recirkulaciju ispušnih plinova, lambda sonda, mjerač mase zraka, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka u usisnom kolektoru, loša iskra ili izostanak iskre na nekoj od svjećica, lošija kompresija na nekom od cilindara, električna instalacija, ECU centrala.  Obavite ispitivanje svega što sam nabrojio .

na vrh Povratak na vrh