Danas je: 28.07.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI A4 - DETONIRA NA LERU

Datum objave: 26.02.2011 13:53:03
Slika
PITANJE: Postovani gosp. Meicu slucajno sam naletio na vasu stranicu, pa se ovim putem javljam kao i svi s nekim problemom. Naime, kupio sam u 04/2010 Audija A4 iz 1996 godine 1.8. 20V sa ugradenim BRC plinom (atestiran). Auto je presao cca 150 tkm i bivsi vlasnik mu je napravio veliki servis (remenja, natezaci, ulja, podvozje sredio...), medutim vozilo detonira na leru,(na plinu i na gorivu) te trza pri vecim brzinama na autoputu. Na normalnoj gradskoj voznji do 100 km/h se ponasa normalno bez obzira kakav stil voznje koristio. S tim da na niskim okretajima na gorivu nemirno radi (okretaje dize spusta, pa se smiri, pa ponovno), dok na plinu samo detonira. Sa vozila je skinut katalizator i poslije toga nije spajan na dijagnostiku, te u voznji na LPG mi trosi gorivo sto nebi smio. Da li ste imali do sada nekakav slican slucaj, jer neznam sta da radim s njim.
ODGOVOR:U Vasem je interesu da ovom problemu pristupite sistematski i strucno jer su brza rjesenja i improvizacije uvijek skupe. Ako se slazete s navedenim tada bi trebalo obaviti kompletan test motora i dijagnostiku motora. Takvo ispitivanje podrazumjeva ispitivanje mehanickog sustava motora, ispitivanje elektronskog sustava ubrizgavanja, ispitivanje sustava paljenja. Na ovaj nacin dobiti cete sve informacije o stanju pojedinih komponenata , sklopova, dijelova. Isto tako cete znati sve nedostatke i sve neispravnosti. S dobivenim informacijama znati cete i cijenu popravka. Ovom prilikom mogu Vam i nabrojiti sto mogu biti greske koje su uzrok problema koje ste naveli : tlakovi kompresije, propustanje na ventilima, propustanje na usisnom klektoru, faza motora, ispusni sustav, MAP senzor, IAT senzor, ECT senzor, aktuator minimuma, mjerac mase zraka, lambda sonda, tlak goriva, injektori, necist rezervoar, filteri, tlak goriva, senzor bregaste osovine, leptirasti ventil, senzor polozaja leptirastog ventila, elektricna instalacija, konektori, sustav paljenja, bobine, ECU . Nakon sto se otklone sve greske i nakon sto se postigne da motor potpuno ispravno radi na benzin ( dobar eko-test, umjerena potrosnja, potrebna snaga, ugladeni rad motora ) , po potrebi moze se provjeriti i plinski sustav LPG , BRC .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - STALNO SE TRESE

Datum objave: 21.03.2011 01:33:11
Slika
PITANJE: Imam GOLF 3, kompletan auto se trese ne bitno da li je u leru, na velikom gasu ili malom, znaci stalno se trese. Ujutro kad se upali radi ko traktor a dok se malo zagrije manjim intenzitetom trese. Vozio sam kod majstora da pregleda nosace, kaze da su dobri, vozio sam kod limara da pregleda trap, mostove i grede da nisu krive, kaze sve ok...Pa me sad bas zanim, kad je sve ok zasto onda trese, gdje motor jos moze dodirivati sasiju?
ODGOVOR:Moja preporuka je da promijenite majstora . Izaberite onoga koji ce nakon pregleda vozila tocno znati zasto nastaju opisane vibracije, sto je neispravno, kolika je cijena popravka. Sada nekoiko rijeci o vibracijama . Iste mogu nastati radi neispravnih nosaca motora, radi kontakta motora s karoserijom ( to ste vi naveli ). Drugi uzroci vibracija mogu biti motor i mjenjac. Kada je uzrok motor vibracije nastaju radi moguceg debalansa masa u rotacionom gibanju , radi nekog ostecenja u motoru, radi nejednakog ucinka pojedinih cilindara. Ako vibracije nastaju u mjenjacu, najcesci uzroci su velika istrosenja na lezajevima , diferencijalu i zupcanim snopovima.
na vrh Povratak na vrh

AUDI 1,9 TDI - NAKON SUDARA IDE SLABIJE

Datum objave: 06.03.2011 22:51:48
Slika
PITANJE: nakon manjeg sudara i promjene intercoolera na audiu 1.9 tdi 130 ks, auto mi ide slabije, i par puta mi je izbio osigurace na spojevima cijevi od turbine, vratio sam osigurace i sad je sve u redu ali auto ne ide kao prije nesrece. i jos uz to mi nakon 10 15 min rada na minimumu trenutna potrosnja ode na 15 litara i tako se za 0.1 penje do 16 i opet iz pocetka. i kad krenem nakon toga voziti pokazuje normalno.
ODGOVOR:Svi detalji koje ste naveli ukazuju na neispravnost sustava za regulaciju turbine . radi previsokog tlaka turbine dolazi do ispadanja tlacnih cijevi turbine. Moguce su i druge greske koje generiraju povecanu potrosnju goriva a to mogu biti : curenje goriva, filter zraka, faza motora, ECT senzor, dize, ispusni sustav, mehanicko stanje motora, MAF senzor, APP senzor, EGR ventil, senzor temperature goriva, elektricna instalacija, ECU centrala. Ispitajte navedeno.
na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA - ZVUK ZUJALICE

Datum objave: 25.03.2011 11:07:33
Slika
PITANJE: postovani Imam seat ibizu 1.8 benz 95/96 g pali se lampica od ulja i cuje se zvuk ko da nisu svijetla ugasena,ima vode,ulja do maximuma,zice od indikatora su spojene pali normalno i vozi samo sto je taj zvuk iritirajuci pa vas molim za savijet i sam sam mehanicar i nekuzim u cem je problem. da je pumpa zakazala bi zaribao ali nije jer vozi normalno ps ima i gpl..
ODGOVOR:Zvuk zujalice se moze paliti kada je neispravan indikator za tlak ulja, elektricna instalacija od motora do instrument ploce, kada postoji greska u samoj instrumen ploci u kojoj je i zujalica. Normalno bi bilo da najprije izmjerite tlak ulja, provjerite ispravnost indikatora, provjerite elektricnu instalaciju i na kraju ispitate instrument plocu ( moze biti puknuce hladnog lema ili nekontrolirani spoj s masom).
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 - GRIJANJE - HLAĐENJE

Datum objave: 19.03.2011 00:21:54
Slika
PITANJE: Postovani,dobivam svakojake odgovore pa sam se odlucio obratiti Vama, strucnoj osobi. Zanima me dal na mojem Citroenu C4 90 KS, 1.4i serijska oprema klima i grije po zimi ili ima samo funkciju hladenja po ljeti. Ako grije na koji nacin me zanima.
ODGOVOR:Svaki klima uredaj na vozilu uvijek samo hladi i ne moze grijati. Grijanje radi kao zasebna funkcija i moze smo grijati. Ako na vozilu imate tzv. automatsku klimu to onda znaci da je sustav hladenja i sustav grijanja integriran u jedan zajednicki sustav s kojim upravlja racunalo. Ako grijanje regulirate na nacin da samo birate zeljenu temperaturu u kabini tada imate automatsli sustav koji se jos zove klimatronic . Ako temperaturu regulirate posebno a hladenje takoder posebno , tada je Vas sustav klima uredaja s manuelnim upravljanjem. Istoga morate posebno upaliti ili ugasiti. Manuelni klima uredaj mozete po zelji upaliti i kada radi grijanje . To se koristi kada zelite brzo odmagliti stakla , nakon toga se sustav hladenja opet ugasi. Ako je na Vasem vozilu standardna oprema , tada ste sigurno dobili klima uredaj manuelni.
na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 1,9 JTD - PODMAZIVANJE VILICE

Datum objave: 06.03.2011 22:41:22
Slika
PITANJE: Kada je motor hladan kvacilo je mekano, uredno odvaja, ne proklizava, sve OK. Ali nakon 15-ak min voznje kada se motor zagrije (pogotovo ako cesce koristim kvacilo) ono postaje sve trvrde i trvde, do te mjere da se osjeti velik otpor kod pritiska i odvaja slabije (teze se mijenjaju brzine).U zadnje vrijeme osjetim i lagano podrhtavanje pedale kvacila ako ga samo djelomicno pritisnem.Promjenjeni su glavni i pomocni cilindri kvacila, ali situacija je i dalje ista.Bi li pomoglo podmazivanje casica u kojima je viljuska i osovine po kojoj vozi potisni lezaj, ili samo komplet izmjena kvacila (lezaj, korpa, lamela, zamasnjak).Motor je 1.9 JTD 16V.
ODGOVOR:Za podmazati vilicu i vodilicu potisnog lezaja treba demontirati mjenjac. Podmazivanje bi sigurno pomoglo. Kada je vec demontiran mjenjac nije tesko pregledati spojku i po potrebi istu zamijeniti.
na vrh Povratak na vrh

HONDA LOGO - POVEČAN BROJ OKRETAJA

Datum objave: 25.03.2011 11:01:46
Slika
PITANJE: Trazeci resenje za problem sa mojim autom pronasao sam vasu stranicu na internetu.Prijatno sam se iznenadio kvalitetom vasih odgovora na postavljena pitanja.Ali da ne duzim nego da iznesam svoj problem.Auto Honda LOGO iz 2000 godine od prije par dana kada je upalim sve je normalno radi pod nasto vecim brojem obrtaja i kako se zagrijava trebalo bi da kad se zagrije da obrtaji motora padnu na normalu oko 800-900 ali to se ne desava obrtaji ostaju isti kao kad je auto tek upaljen.Inace auto radi normalno u voznji kao sto je radio prije pojave ove greske. Molim vas za savjet sta da se radi.
ODGOVOR:Uzrok povecanog broja okretaja mogu biti slijedeci faktori koje treba ispitati i po potrebi obraditi: IAC ventil minimuma, akcelerator kabel , EVAP ventil rezervoara, leptirasti ventil, propustanje na usisnoj grani, upravljacka centrala. Sve sto sam naveo treba pojedinacno ispitati kako bi tocno utvrdili sto je neispravno.
na vrh Povratak na vrh

DAEWOO NUBIRA - IMPROVIZACIJE

Datum objave: 28.03.2011 00:28:41
Slika
PITANJE:

Postovani, vlasnik sam Daewoo nubire 2.0 CDX 1997 god.sa plinom.Auto samo po sebi je extra, vuce super i na plin i na gorivo.Imam jedan problem prije pola godine plin mi je pravio probleme, sam je prebacivao gorivo-plin.Bio sam kod takozvanog majstora za plin i on mi je rekao da je kompjuter od plina izgorio pa mi je makao kompjuter,i spojio ga na takozvanu klasiku.Auto od tada tesko pali na plin kad je vruc, a kad je hladan bez obzira koliki minus bio vani pali iz prve na plin.Niko od svih majstora ne zna da rijesi taj problem molim neki savjet.I kad je makao kompjuter od plina CHECK lampica se vise ne pali na kontakt,sijalica ispravna.Sto se tice goriva tu je sve OK pali uvjek iz prve.

ODGOVOR:

Kada na vozilu napravite neku improvizaciju odnosno neodgovarajuce tehnicko rjesenje iluzorno je ocekivati da ce rezultat biti kao i prije. Ako je plinsko racunalo neispravno trebali ste ugraditi novo. Vasem majstoru treba odati priznanje sto je i bez plinskog racunala osposobio vozilo da i dalje funkcionira na plin.

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO - BRAVICA VRATA SE ZALEDI

Datum objave: 21.03.2011 12:36:42
Slika
PITANJE: Molim Vas da mi pomognete, rucka brave se zaledi vec na -2. Kljuc ude u bravu i otkljuca vrata, ali rucka ni da mrdne. Onda zalijevam toplom vodom, ako je do -4, pa nekako se rucka pokrene, a vrata se otvore nekako. Ali onda ne moze da se vrati rucka (kao da je nesto puklo) i vrata se ne mogu zatvoriti (uklopiti) tada nikako.Kad je u plusu vanka, sve ok.U servisu majstor je izvadio citav sklop brave (tako kaze) i podmazao i razradio, i opet isto.
ODGOVOR:Bravica se obicno zaledi kada na istoj ima vlage ili kada je dotrajala. Bravicu bi trebalo demontirati, detaljno ocistiti, oprati i podmazati sa sredstvom koje je otporno na smrzavanje ( nesto takvo se moze naci u trgovinama autodijelova ). Na isti nacin treba tretirati i sve druge dijelove mehanizma za zakljucavanja vrata. Zamolite vaseg majstora da se malo vise potrudi oko toga.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - RASTAVLJANJE RAZVODNOG MEHANIZMA

Datum objave: 25.03.2011 11:09:13
Slika
PITANJE: Volkswagen Pasat 2000g.p. 1.8 benzin 20 ventila imam problem sa curenjem ulja u predjelu zadnje strane dekla ventila. Zamjenjena brtvila ali ulje i dalje curi. Po meni ne radi se o curenju usljed lose brtve vec curi ispod pumpe koja se nalazi u toj zadnjoj zoni ali ne znam kako skinuti lanac tj.spaner lanca da bih mogao skinuti bregaste osovine.Majstor nisam ali me trenutna finansiska situacija tjera da neke stvari moram uraditi sam pa vas molim za pomoc,ako je moguce da mi napisete na koji nacin da rastavim taj sklop bregaste osovine,lanac,spaner lanca... U nadi da cete mi pomoci lijepo vas pozdravljam
ODGOVOR:Za obaviti navedene radove uz poznavanje postupka demontaze i montaze bregastih osovina i kompletnog razvodnog mehanizma , potrebno je imati i specijalni alat za fazu motora ( alat za blokadu bregastih osovina No. 3366 i alat za natezac lanca No.T10092 ) te radne uvjete na servisnoj dizalici. Postupak zamjene je slijedeci: staviti motor u fazu prema oznakama na remenici radilice i na lancanicima bregastih osovina, staviti alat za blokadu bregastih osovina, demontirati remenicu zupcastog remena ( za ovo treba koristiti alat No. 3036 da ne pukne bregasta osovina kada se otpusta vijak remenice bregaste osovine ), osloboditi natezac lanca ( koristiti alat T10092 ), demontirati sve konzole bregaste osovine usisne i ispusne, obaviti potrebne radove. Nakon ovoga obrnutim putem sloziti sve natrag. Paziti na napetost lanca, napetost zupcastog remena , tocan polozaj faze motora.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - RASTAVLJANJE RAZVODNOG MEHANIZMA

Datum objave: 25.03.2011 10:59:33
Slika
PITANJE: Volkswagen Pasat 2000g.p. 1.8 benzin 20 ventila imam problem sa curenjem ulja u predjelu zadnje strane dekla ventila. Zamjenjena brtvila ali ulje i dalje curi. Po meni ne radi se o curenju usljed lose brtve vec curi ispod pumpe koja se nalazi u toj zadnjoj zoni ali ne znam kako skinuti lanac tj.spaner lanca da bih mogao skinuti bregaste osovine.Majstor nisam ali me trenutna finansiska situacija tjera da neke stvari moram uraditi sam pa vas molim za pomoc,ako je moguce da mi napisete na koji nacin da rastavim taj sklop bregaste osovine,lanac,spaner lanca... U nadi da cete mi pomoci lijepo vas pozdravljam
ODGOVOR:Za obaviti navedene radove uz poznavanje postupka demontaze i montaze bregastih osovina i kompletnog razvodnog mehanizma , potrebno je imati i specijalni alat za fazu motora ( alat za blokadu bregastih osovina No. 3366 i alat za natezac lanca No.T10092 ) te radne uvjete na servisnoj dizalici. Postupak zamjene je slijedeci: staviti motor u fazu prema oznakama na remenici radilice i na lancanicima bregastih osovina, staviti alat za blokadu bregastih osovina, demontirati remenicu zupcastog remena ( za ovo treba koristiti alat No. 3036 da ne pukne bregasta osovina kada se otpusta vijak remenice bregaste osovine ), osloboditi natezac lanca ( koristiti alat T10092 ), demontirati sve konzole bregaste osovine usisne i ispusne, obaviti potrebne radove. Nakon ovoga obrnutim putem sloziti sve natrag. Paziti na napetost lanca, napetost zupcastog remena , tocan polozaj faze motora.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - GUBI TEKUĆINU

Datum objave: 27.03.2011 23:17:38
Slika
PITANJE:

Imam problem sa gubljenjem rashladne tecnosti. U pitanju je Opel Astra G 1.7 DTI koji je poznat da mijesa ulje i tecnost tako da nisam htio da zanemarim taj problem.Tecnost ne nestaje redovno nego samo recimo svaki drugi ili treci dan, dok drugim danima ne nestaje ni kapi. Pregledao sam svako crijevo i nigdje se ne vidi da pusta tecnost niti tragovi permanta (pregledao sam i unutrasnost kabine). Tecnost iskljucivo nestaje nakon sto auto prenoci i to cak do pola litra u toku noci. Tecnost ostaje na istom nivou u toku rada motora.Nivo ulja se nekada povecao prije nego sam primjetio da mi nestaje permanta. Onda sam izbacio visak da bi mogao pratiti rast ulja, ali od tad se nikad nije povecao. Ulje je normalne boje, ima malo pjene na cepu motora a na rezervoaru tecnosti nista. Jedino sam primjetio da, kada prstom zavucem ispod cepa motora, ima dosta bijele pjene. Auto vozim najcesce na kratkim relacijama pa ne znam da li se zbog toga stvorila pjena. Vec vise od mjesec dana cekam neki konkretniji znak kvara pa da znam sta da popravljam posto moze biti poprilicno skup popravak. Moj automehanicar je zbunjen kao i ja, a nista konkretno se ne desava pa molim vas da me posavjetujete.

ODGOVOR:

U ovom slucaju treba biti detaljan i sistematski pregledati kompletan rashladni sustav. Najbolji nacin da se to napravi je servisna dizalica. Kada je vozilo na dizalici treba demontirati sve zastitne poklopce koji zaklanjaju pogled na pojedine detalje rashladnog sustava ( poklopac zupcastog remena , filter zraka ako smeta ). U ovom slucaju to moze biti i pumpa za vodu . Ako se trag tekucine ne vidi tada bi trebalo ispitati sve spojeve i dosjede gumenih cijevi, hladnjak, radijator grijaca, pojedine brtve na motoru, ventil grijaca. Emulzija koju vidite moze nastati kao posljedica kratkih relacija voznje kada se motor ne moze zagrijati. U tom slucaju radi o kodenzatu sto je normalna pojava. Ako se sumnja na ostecenje brtvila glave tada se to moze provjeriti mjerenjem HC i CO2 u ekspanzionoj posudi . Dozvoljena kolicina navedenih plinova ne smije biti veca od 25 ppm .

na vrh Povratak na vrh

LAND ROVER FREELANDER - JAKI ZVUKOVI U ZADNJEM DIJELU

Datum objave: 23.03.2011 17:30:48
Slika
PITANJE: postovani,radi se o land roveru freelanderu 1998 god benzin jaki zvukovi u zadnjem dijelu auta, mislio sam da su gume ms ali stavio sam nove ali isto mislim da se mijesaju dva slicna zvuka ali ipak razlicita pa pretpostavljam da je greska u kardanu i zadnjem diferencijalu. Molio bi Vas da mi odgovorite da li treba mijenjati neke lezajeve i ulje u diferencijalu.Zvukovi su sve intenzivniji pa se bojim da ne dode do nekog loma.
ODGOVOR:Nije dobro da na osnovu pretpostavki mijenjate pojedine dijelove. Najprije treba obaviti detaljan pregled pojedinih dijelova i sklopova a nakon toga kada se otkrije uzrok, poduzeti potrebne radnje u cilju otklanjanja neispravnosti. Na Vasem vozilu treba ispitati slijedece : lezajeve zadnjih kotaca, srednji lezaj kardanskog vratila, lezajeve diferencijala, ulje u diferencijalu, diferencijal. U servisnim uvjetima nam nije tesko napraviti navedeni pregled i utvrditi sto je neispravno. Pokusajte prema navedenim smjernicama ispitati sve sto je navedeno , ukoliko ne uspijete uvjek mozete zatraziti pomoc strucne osobe ili servisa.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA - RASPLINJAČ

Datum objave: 27.03.2011 23:01:33
Slika
PITANJE:

Postovani, vlasnik sam Skode Felicie 1.3 s rasplinjacem.Rasplinjac sam prije 2000km reparirao, zamijenio sam sve osim dizni. Nakon podesavanja smjese (sluhom) motor stvarno lijepo radi i prosao je eko-test prilikom registracije bez problema.Kako je ovih dana prilicno hladno pojavio se problem s jutarnjim paljenjem. Prije paljenja, pritiskom na papucicu gasa aktiviram automatski cok, okrenem kljuc, motor proradi, ali nakon nekoliko sekundi se ugasi. Tako probam jos dva puta nakon cega se motor vise ne gasi i dalje nema nikakvih problema.Prije ovih hladnijih dana, motor je proradio kako ljudi vole reci 'na zub' i nije bilo nikakvih problema. Ispocetka sam imao problem s membranom coka (dva stupnja), nju sam zamijenio i podesio ta dva stupnja otvaranja coka po podacima za VW Polo 1.3 koji ima isti takav rasplicnjac zato sto nemam tocne podatke za skodin 1.3 motor. Ovo sto mi se dogada mi djeluje kao da bi problem mogao biti u prevelikoj otvorenosti krilca coka kod prvog stupnja. Nakon sto motor proradi jasno se primjeti kako se ukljuci i druga razina coka. Zamolio bih vas, ako znate, da mi javite tocne podatke podesavanja 2-stupanjske membrane coka za ovaj motor. Napominjem da je motor u prilicno dobrom stanju sa 125000km. Jos bih vas zamolio da mi kazete sto tocono, o motoru, govori razina HC u sastavu ispusnih plinova motora. Na eko-testu izmjereno je 160.

ODGOVOR:

Motor se nakon prvog i drugog paljenja gasi radi hladne usisne grane, kada dode toplije vrijeme situacija ce se opet popraviti. U svojoj bazi podataka nemam podatke o polozaju leptira za hladni start. Istoga mozete podesavati prema Vasoj logici te na taj nacin odrediti kada motor njbolje pali. HC u ispusnom sustavu je neizgoreno gorivo a dozvoljena kolicina za Vas motor je 300 ppm . Uz rasplinjac vazni faktori za lako paljenje motora su jos kompresija i kut predpaljenja.

na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 - OD MAJSTORA DO MAJSTORA

Datum objave: 26.02.2011 13:39:13
Slika
PITANJE: Postovanje, imam jedan problem koji ne zna nitko rijesiti u mojoj okolici, a i sire, pa se obracam vama u nadi da cete imati kakav koristan savjet ili rjesenje. Problem je nastao prije 2 mjeseca, kada je auto dosao od jednog majstora. Naime auto je tada imao drugi problem, koji je taj majstor rijesio, ali vidjeo je usput da mi malo curi gorivo na bosch pumpi, i na svoju ruku je otklopio tu bosch pumpu i stavio silikon, sto po meni nije trebao da dira. Nakon toga mi je auto poceo dosta slabije vuci, a prvo paljenje dnevno je trajalo 10-15 minuta, s tim kad ga upalim da mi je slab izmedu 900 i 1000 okretaja i slabo je primao gas. Primjetio sam da u glavnom crijevu od dovoda goriva (od rezervara) ima mjehurica zraka, opet sam mu vratio auto nazad, tek tada mi je majstor spomenio da je dirao zadnji put bosch pumpu, i rekao mi je da pumpa ne valja. Nabavio sam drugu polovnu bosch pumpu, odvezao auto kod drugog majstora da mi to promijeni, ali nakon toga je auto palio jos teze, oko 25-30 minuta dnevno, a problem sa zrakom je ostao, ili jos bolje receno preko noci se vratilo svo gorivo u rezervar, pa sam ga odvezao kod treceg majstora, koji mi je ugradio nepovratni ventil izmedu filtera i bosch pumpe. Auto je nakon toga upalio malo bolje dok sam odlazio od majstora, ali nedugo zatim je crkao i vise ga nisam mogao upaliti. Zvao sam majstora, koji je dosao da vidi u cemu je problem. Otpojili smo crijevo od glavnog dovoda goriva, stavili smo njegovu pumpu da povucemo gorivo iz rezervara, ali je samo zrak izlazio, i nikako nismo mogli navuci gorivo, a rezervar je do pola bio pun. Mislim da se desava nesto sa zrakom, da nije u pitanju bosch pumpa, iako su sva tri majstora rekla da je i druga pumpa u kvaru. Sta vi mislite? I jos jedno pitanje. Promijenio sam termostat od vode, ali auto jako slabo grije. Kada je na mjestu, jos nekako i radi, ali u voznji ne grije kako treba. Temperatura motora se penje do max 60, preko toga ne ide. Nadam se da cete imati vremena odgovoriti na moj mail, i dati mi koji koristan savjet.
ODGOVOR:AUDI B4 1,9 TDI 1994. Prema svim detaljima koje ste naveli nije tesko zakljuciti da morate pronaci servis koji zna popraviti Vase vozilo jer se ne isplati koristiti usluge nekvalitetnih servisa. U ovom slucaju treba najprije ispitati mehanicko stanje motora ( faza , kompresija ) , nakon toga se mora provjeriti cistoca rezervoara i goriva , ispravnost filtera. Ako je sve sto sam spomenuo u redu tada se treba pozabaviti s visokotlacnom pumpom i upravljackom elektronikom pumpe. Bitno je da pumpa koju ugradite bude potpuno ispravna i da je ista kao originalna ( mora imati isti kataloski broj ). Pumpa koju ste sada ugradili moze takoder biti neispravna a Vi istu ne mozete ispitati jer za to nemate uvjeta. Termostat koji ste ugradili je takoder neispravan jer motor ne postize radnu temperaturu. Zatrazite uslugu servisa koji ima ugled i preporuku.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - ZVUK GREBANJA

Datum objave: 27.03.2011 23:14:08
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam opel astre 1.6 16v G model 2003 god. sa prijedenih 68000 km. Prvi vlasnik i servisirana u ovlastenom servisu.Pojavio se zvuk grebanja, ( mislim u prednjim amorizerima) nakon prelaska preko lezecih policajaca Ili slicnih neravnima na cesti.Dali znate u cemu je problem i dali mogu amortizere testirati na teh.pregledu vozila? (ukoliko je problem u njima).

ODGOVOR:

Zvuk koji ste opisali moze nastati radi amortizera , radi aksijalnih lezajeva prednjih opruga, radi gumenih blokova ovjesa, radi ostalih oscilirajucih dijelova ovjesa. Amortizere mozete ispitati na tehnickom pregledu ali nije sigurno da cete tom prilikom i defektirati opisanu pojavu. U svakom boljem servisu moze se tocno utvrditi radi cega nastaje opisani zvuk.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 - MIŠ U AUTU

Datum objave: 25.03.2011 10:54:39
Slika
PITANJE: Imam nesvakidasnju situaciju ,mis mi se uvukao u auto primjetio sam narukavicama da je tu,postavio sam navecer ljepilo i da jutra je nalitio,mislim da sam ga se rijesio ali ne i problema.isti dan dok sam isao auto uljkucio se najprije kvar desnog rikverc svijetla pa odmah poslije toga desnog stop svijetla,pomislio sam na sijalice ili osigurac,ne to radi normalno samo mi prijavljuje gresku izgleda da je mis neke kablove nagrizao.molio bih pomoc da mi kazete gdje se nalaze ovi kablovi koji prijavljuju greske (svijetla rade normalno ali pokzuje mi gresku) da nerastavljam nepotrebno,imao sam nekoliko kontakata sa vama i svaki put uspjesno i jos jednom zahvaljujem cekam vase instrukcije i unaprijed hvala ( nebi rado isao u servis jer tu sam sigurno par dana bez auta a racun ohoho
ODGOVOR:Ostecenje instalacije moze nastati kod ploce s osiguracina i relejima koja se nalazi lijevo od volana i nije lako dostupna. Od toga mjesta instalacija ide uz lijevi prag i tako duz cijelog vozila sve do zadnjih lampi. Do instalacije koju sam naveo moze se doc kada se oslobodi tapecirung na podu vozila. Elektricni vodovi se nalaze zasticeni u odgovarajucoj izolacionoj cijevi .
na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA - ŠKRIPANJE

Datum objave: 25.03.2011 10:39:34
Slika
PITANJE: Postovani ,imao bih pitanje vezano za automobil skoda felicia 1.9 D . U zadnjih par mjeseci mi se osjeti skripanje na desnoj strani motora .Isao sam kod nekoliko majstora ,mijenjao remenicu,lezajeve i opet isto? Mozete li mi molim Vas pojasniti u cemu je problem? Napomenuo bih da se skripanje osjeti samo kada je auto u leru i kada ga tek upalim .
ODGOVOR:Navedeno skripanje nastaje na sustavu kanalnog remena a moguci uzroci su : kanalni remen, natezac kanalnog remena, lezaj natezaca, lezajevi alternatora, ostali lezajevi koji se okrecu uz pomoc kanalnog remena. Kvar je nakada zahtijevno defektirati i ovisi samo o strucnosti i sposobnosti mehanicara.
na vrh Povratak na vrh

DAEWOO NUBIRA - SERVO VOLAN

Datum objave: 21.03.2011 12:56:52
Slika
PITANJE: Nekoliko puta smo se kontaktirali i svaki put ste mi pomogli. Sve pohvale. Imam Daewoo Nubiru 1.6 SX, 2000.g., 78 kW, karavan. Prije mjesec dana volan mi je postao jako tvrd, kao da ne radi servo uredaj. Moj prijatelj mehanicar mi je rekao da je u pitanju vjerovatno servo pumpa. Inace volan nije uvijek konstantno tvrd, nego kao na preskoke. Kad okrenem volan za npr. 90°, prvih nekoliko stupnjeva je mekan, a zatim tvrd i tako uvijek u pocetnom polozaju zakretanja je mekan. Sljedecih dana volan je ponekad manje tvrd, ponekad vise sto mi nije jasno. Volan se pri izlasku iz zavoja ne vraca nego ostaje u tom polozaju. U voznji je vise tvrd nego dok stojim. Citajuci po forumima i raspitivanjem saznao sam da neispravna servo pumpa zuji. Moja servo pumpa ne zuji, ulje u posudi uredno cirkulira i ne pjeni se. Na taj nacin sam eliminirao servo pumpu. Nakon nekoliko dana sve proradi kao da nije bilo kvara i potraje otprilike dva tjedna, a nakon toga ponovo isti problemi. Ni sam vise nisam pametan. Svi mi sugeriraju na pumpu, a ja bas nisam siguran u to, jer misljenja sam da ona ili radi ili ne radi. Da li je u pitanju letva volana ili nesto drugo. Inace vec otprije dvije godine mi se cuje u velikim zavojima nekakvo lupkanje. Ne znam ima li jedno veze sa drugim.
ODGOVOR:Svi detalji koje ste naveli ukazuju na gresku u sustavu hidraulike volana a ne na mehanicku gresku mehanizma volana. Vase pretpostavke da li je nesto ispravno ili neispravno ne zance nista jer i dalje imate prisutan problem s volanom. Volanom se treba poceti baviti a to znaci nesto raditi . Prvo sto mozete napraviti je da izmjenite ulje u sevo volanu i da nakon toga vidite rezultat te akcije. Druga radnja treba biti kontrola visokotlacnih cijevi servo volana, treca radnja bi bila ispitivanje pumpe servo volana a to bi ukljucilo rastavljanje pumpe , provjeru i eventualno ciscenje pumpe iznutra. Na kraju ostaje najslozeniji dio a to je hidraulika na samom servo volanu . Za ovo je potrebno demontorati servo volan s vozila i nakon toga obaviti pregled i eventualni servis istoga.
na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO - TEMPERATURA MOTORA

Datum objave: 19.03.2011 17:04:50
Slika
PITANJE: Vozim Ford Mondeo 2.0 TDCi iz 2002. Imam problem sa zagrijavanjem motora. Inace se sporo zagrijava, a kad je motor malo vise opterecen, odnosno kad ide uzbrdo, onda se zagrije na nekih 90 stupnjeva. Medutim, cim krenem nizbrdo, po ravnom, motor se naglo ohladi (kazaljka padne na nulu). Vozio sam ga na dijagnostiku u Fordov servis i pokazuje da je sve u redu, mjenjao sam termostat,vodenu pumpu,i antifriz,sve orginal djelovi, ali nista se nije promijenilo.Moram napomenuti da grijanje kabine imam normalno
ODGOVOR:Termostat motora je jedini element koji obavlja funkciju regulacije temperature motora. On mora biti siguran, kvalitetan, precizan i pouzdan. Ako niste sigurni u ispravnost termostata ispitajte ga ponovo. Najbolji nacin je da izmjerite temperaturu motora kada kazaljka termometra padne nisko. Ako je tada temperatura motora normalna ( 90°C ) imate laznu informaciju o temperaturi a cesti uzrok je senzor ( indikator ) za temperturu motora. Ako je u tom mometu temperatura motora niska , tada je uzrok termostat.
na vrh Povratak na vrh