Danas je: 06.03.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MERCEDES E 250, DIZEL - LOŠA USLUGA

Datum objave: 08.03.2011 21:55:21
Slika
PITANJE: Postovanje gosp. Meicu - Imam Mercedesa E-250 Diesel 113 ks 1994 godina. Presao je oko 180.000 km , uzeli smo ga pre 2 godine , bio je u top stanju ... Posle se pojavilo da nam trosi malo vise ulja nego sto je standard i izbecevao je plavo-beli dim na jak obr. moment ,do 4000,5000...Zato smo bili kod nekog majstora , mada i nisu neki ovamo majstori ... Brusio nam je glavu motora , menjao je dizne... i naplatio nam je oko 370 eura! PREVISE!... i sada opet trosi ulje , i od tada nam se cuje mnogo motor , bas kao neki traktor , mnogo trokera tako da se izrazim... ako me shvatate! Zatim nam i trosi mnogo goriva , gradska voznja cak i do 13/14 Litara , jel to moguce ,zar nije previse? ... Voleo bi da mi dade neki savet , sta ja treba tu da radim... Dali je do glavu motora , kazu da mora u milimetar da se vrati tacno , da nije poremecen recimo tako ili do cega moze da je to ????
ODGOVOR:Kada želite da se na Vašem vozilu obavi popravak motora kao što ste naveli tada to morate povjeriti vrlo stručnoj osobi i servisu od povjerenja. Prema Vašem detaljnom opisu zaključujem da navedeni radovi nisu obavljeni stručno ni profesionalno. Cijena koju ste platili za te radove je vrlo mala ali obzirom na kvalitetu radova ona je vrlo velika jer očekivani rezultat nje postignut. Na motoru sigurno postoji i istrošenje na donjem dijelu motora ( klipni prsteni, cilindar ) i zato motor i dalje troši ulje. Uzrok promjenjenog zvuka motora i velika potrošnja je netočno namještena faza motora i loše namješten kut predpaljenja . Savjet koji Vam mogu dati je da potražite servis s ugledom i preporukom. Tada zatražite stručni pregled i dijagnostiku motora. Nakon toga dobiti ćete precizan odgovor što je neispravno, što treba raditi na motoru i kolka bi bila cijena popravka.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA C 2.0 DTI - KONTROLA PROKLIZAVANJA

Datum objave: 08.03.2011 21:49:48
Slika
PITANJE: Postovani gospodine Meicu slucajno sam pogledao teme kvarova i naisao na vas sajt.Ja sam iz Pozarevca i juce sam se vracao iz Ljubljane pojavio mi se problem na Opel Vehri C 2.0 DTI 2003 godiste - problem da pri neravnom putu bocnom nagibu uzduznom nagibu naglom dodavanju gasa ili oduzimanju gasa ukljucuje se kontrola proklizavanja i koci auto.To se sve drasticnije desavalo pri voznji. Verovatno je neki senzor pa cu morati kod majstora ali ako nije problem dali kontrola proklizavanja na tom autu moze da se iskljuci. Lepo pozdravljeni
ODGOVOR:Na nekim vozilima se kontrola proklizavanja može isključiti s odgovarajućim prekidačem dok kod drugih vozila to nije moguće. Ako na Vašem vozilu niste do sada uočili takav prekidač to znači da ga niti nema . Ne bi bilo dobro da navedeni sustav fizički isključite iz funkcije jer vam tada ne bi radio ni ABS sustav.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 1,9 TDI - VISKO SPOJKA

Datum objave: 07.03.2011 23:11:33
Slika
PITANJE: Pozdrav, imam problem na audiju a6 99 godist motor 1.9 tdi afn kako skinuti visko,na visku je remenica pocela plavit izgleda da blokira i remen se trosi. pa me zanima dali se menja lezaj na visku ili sta? Unaprijed hvala za odgovor.
ODGOVOR:Visko spojku je najlakše demontirati odgovarajućim alatom koji ima svaki bolji servis. Nekada se demontaža može napraviti i sa standardnim alatom ali u tom slučaju treba paziti da ne dođe do oštećenja na osovini ili na samoj prihvatnoj matici.U većini slučajeva mijenja se nosač s ležajem jer se to kao sklop može pronaći i nabaviti.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA TIPTRONIC - RUČNA KOČNICA SE ZALEDI

Datum objave: 07.03.2011 22:54:11
Slika
PITANJE: Postovani,danima pokusavam da pronadjem odgovor ili mali savet vezano za moj auto. Imam opel corsu sa tiptronic menjacem.Kada ga parkiram,moram da povucem rucnu kocnicu,jer na tiptronic menjacu nema oznaka P-parking.Sta da radim zimi kada je temperatura ispod nule da mi ne bi zaledila rucna kocnica.Nadam se da cu naci pravo resenje!!!!!
ODGOVOR:Ručna kočnica se neće zalediti ako istu redovito održavate. Mehanizam ručne kočnice ( sajla ) treba biti tretirana s odgovarajućim mazivom koje ne dozvoljava da voda i vlaga dospiju u bužir sajle ručne kočnice. Mehanizam ručne kočnice također treba uvijek koristiti kako bi isti uvijek bio u funkciji ( što se više koristi manje se kvari ) .
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - KUPNJA STAROG VOZILA

Datum objave: 07.03.2011 22:38:43
Slika
PITANJE: Poštovani, kao prvo sve pohvale za vaš trud,rad i savjete koje nesebično djelite sa ljudima kojima je vaša pomoć prijeko potrebna...nažalost takvih kao vi danas je malo. Naime, trebam vaš stručni savjet pri kupnji vozila, a riječ je o Passatu 35i b3 2.8 VR6 128kw iz 1992 god, auto je u izuzetno dobrom stanju i sa vana i unutra je bez greške. Želja mi je kupiti takav auto, samo sam čuo dosta negativnih mišljenja oko tog motora i raznih problema kao npr...pregrijavanje i dosta kvarljiva elektronika motora, i da vole trošiti ulja, iako motor radi kao švicarski sat, vuče jako lijepo bez obzira na 203 000 prijedjenih kilometara i uz to mu je zvuk motora neopisivo dobar, volio bih čuti vaše stručno mišljenje o tome dok jos nije prekasno! Unaprijed se zahvaljujem, te vam želim mnogo uspjeha u radu.
ODGOVOR:Kada kupujete vozilo staro 19 godina tada treba razmisliti o nakoliko stvari a to su : troškovi budućeg održavanja, mogući nepredviđeni kvarovi, ekonomičnost vozila, potrošnja goriva, troškovi registracije, mogućnost nabavke dijelova, kvalitetno servisiranje. Ako Vas ništa od navedenog ne zabrinjava, prije kupnje vozila obavite stručni i detaljni pregled vozila. Ako i nakon toga neće biti primjedbi koje bi Vas pokolebale u kupnji vozila tada nemam više nikakvih savjeta . Općenito mogu reći da je motor i mjenjač zadovoljavajuće kvalitete. Stanje motora i vozila općenito znati ćete nakon pregleda koji sam predložio da napravite.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI - ČUDNO CVILJENJE

Datum objave: 06.03.2011 22:35:42
Slika
PITANJE: IMAM AUDI A4 2000 GODISTE 1.9 DIZEL.KADA VOZIM AUTO I PREDJEM TU 2500 OBRTAJA POJAVLJUJE MI SE CUDNO CVILJENJE SA LEVE STRANE MOTORA,A KADA POPUSTIM PAPUCICU OD GASA TAJ ZVUK NESTANE I POJAVLJUJE SE POVREMENO .DALI VAM JE MOZDA POZNATO STA BI TO MOGLO DA BUDE.HVALA
ODGOVOR:Zvuk koji čujete može se pojaviti na motoru, na transmisiji, na ispušnom sustavu, na karoseriji. Neposrednim uvidom na vozilu navedeni zvuk se može selektirati prema mjestu nastanka koja sam već naveo. Prema Vašem nepreciznom opisu i bez uvida jedino mogu dati savjet da pregledate ispuši sustav kod motora, zaštitne poklopce kod motora, pogonske remene, alternator, pumpu servo volana, ostale agregate na motoru.
na vrh Povratak na vrh

AUDI - VW PASSAT - KOJI IZABRATI

Datum objave: 06.03.2011 15:49:48
Slika
PITANJE: Bog g.dine Meić zahvaljujem Vam se na vašoj dobroti i svakom trenutku koji odvojite za nas vozače i naše probleme kojih je sve više i više. To sto vi radite može raditi čovjek sa velikom ljubavlju i onaj koji nesebično,pomaže drugima,svaka Vam čast i veliko HVALA.Ja bih kupovao automobil pa Vas molim da mi pomognete svojim iskustvom i znanjem,kada bi vi birali za sebe sta bi odabrali Audi A4 1.9 TDI ili 2.0 TDI oba 2007.g,ili Passat 1.9TDI ili 2.0 TDI 2008.g.Na sta posebno obratiti paznju s obzirom da su vozila presla oko 125-150 000 kilometara,uredno održavana za što postoji odgovarajuća dokumentacija.Pozdravljam Vas samo tako nastavite,puno Vam zdravlja i sreće da jos puno opravite vozila i napisete nam odgovora.
ODGOVOR:AUDI je ekskluzivniji ali ima manje mjesta. I jedan i drugi motor u Audiju su dobri. Preporučio bih motor 2,0 TDI od 105 KW . PASSAT ima više mjesta. Motor 1,9 TDI je malo preslab a motor 2,0 TDI nije kvalitetan. Najbolji izbor bi bio PASSAT od 2009. godine u koji se ugrađuju motori 2,0 Common Rail Dizel. Nadam se da će Vam navedeni podaci biti od koristi. Hvala na lijepim riječima. S poštovanjem,
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - POVREMENI KVAR

Datum objave: 07.03.2011 22:22:53
Slika
PITANJE: Poštovani g. Meić! Imam Renault Megane II 1.5dci star 5 godina, prešao 200000 km. Prije šest mjeseci automobil je ostao nepokretan - prilikom paljenja upalila se crvena lampica uz poruku "injection fault", motor je pritom vrtio ali se nije mogao upaliti. Vučnom službom doveo sam auto u ovlašteni servis gdje su konstatirali da su bili loši kontakti koje su "sredili" te mi naplatili nekoliko stotina kuna. Sada se pojavila ista poruka, no nakon što je auto stao nasred ceste, nakon nekoliko minuta je ponovo upalio. Lampica i poruka su se prestali pojavljivari, ali motor se znao sam od sebe ugasiti u leru (uglavnom na semaforu:). Nakon pregleda kod istog servisera auto mi je vraćen uz objašnjenje da niti nakon dijagnostike ne znaju točno što je uzrok. Kažu da su tlakovi nešto slabiji kod 2. i 4. dizne ali još unutar normale, sve ostalo je u redu. Još su mi rekli da auto mogu voziti dalje pa da vidimo što će se desiti... Meni je to neprihvatljivo jer sam ovako potpuno nesiguran na cesti, a da ne spominjem duža putovanja. Molim vas za savjet; u čemu je moguć problem i što da radim?
ODGOVOR:Najgora vrsta kvarova je ona koja se pojavljuje povremeno i koja nije tipična. Za takvu vrstu kvarova vlasnik vozila mora imati strpljenja . Isto tako vlasnik vozila treba imati razumjevanja za servis koji također želi što prije i što kvalitenije otkriti i otkloniti kvar u obostranom interesu. Najbolji način da se dođe do spoznaje i otkrije kvar je da se tijekom vožnje spoje dijagnostički instrumenti na motor i na upravljačko računalo motora i da se stručna osoba u tome momentu nalazi u vozilu. Na taj način bi uz pomoć dijagnostičkih pomagala stručna osoba najvjerojatnije došla do spoznaje što se događa u kritičnom momentu. Drugi način je traženje i dijagnostika vozila u samom servisu. Tom prilikom bi trebalo detaljno pregledati : imobilajzer, prisutnost zraka u gorivu, senzor tlaka goriva, solenoidni ventil za tlak goriva, relej ECU centrale, električnu instalaciju i konektore, dize, visokotlačnu pumpu, ECT senzor, ostalo .
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - RUŽNO VERGLA

Datum objave: 06.03.2011 15:49:36
Slika
PITANJE: Moj Audi a4 2.0 TDI avant 2005 kad je motor vruć ružno zavergla uz nekakvo brundanje.kod hladnog motora nisam primjetio takve znakove.Kad upali sve je normalno.Na testu izduvnih gasova primjećeno povecano pušenje.Sta se desava?
ODGOVOR:Zvuk koji čujete prilikom paljenja može nastati od elektropokretača ( bendix se ne vrati na vrijeme u početni položaj ) . Ako se utvrdi da je uzrok u elektropokretaču rješenje je servis elektropokretača. Drugi mogući uzroci su : pojedini agregati na motoru, ispušni sustav , pogonski remeni, zaštitni poklopci . Radi ovoga što sam naveo potrebno je opisni zvuk poslušati direktno na vozilu i tada nebi bilo teško točno ustanoviti kako i gdje nastaje zvuk kojega ste spomenuli.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - PROBLEM SA ZADNJIM BRISAČEM

Datum objave: 18.03.2011 23:12:57
Slika
PITANJE: Poštovanje i sve pohvale na svemu što sam do sada pročitao na vašoj stranici. Imam jedan neobičan problem na mom golfu 2. Kad uključim zadnji brisač (pomaknem ručicu brisača prema naprijed), on bi trebao preći preko zadnjeg stakla lijevo-desno, vratiti se nazad na isto mjesto i tamo se zaustaviti.Nakon par sekundi bi opet trebao opet obrisati staklo i opet se zaustaviti na par sekundi i tako dok ga ne isključim, jer zadnji brisač na golfu dvojki radi u intervalima.Ali na mom autu on se pomakne samo 10-15 cm i onda stane. Nakon par sekundi opet se pomakne nekoliko cm i opet stane, pa nakon nekoliko sekundi opet...i tako dok ga ne isključim. Kada ga isključim, ne vrati se na svoje mjesto, nego ostane negdje na staklu gdje se zadnji put zaustavio. -mislio sam da je motor brisača, pa sam premjestio motor sa drugog golfa na kojem zadnji brisač radi normalno, na moj auto, ali nema nikakve promjene. -onda sam mislio da je rele, pa sam i njega premjestio sa tog drugog auta na kojem je sve ispravno, i OPET ISTO!!! Kad odkvačim polugu sa motorića brisača, sve se normalno pomiče, bez nekog otpora, zubići na brisaču su super...sve je isto kao na ovom drugom golfu na kojem zadnji brisač normalno radi. Stavio sam motor i rele sa svog auta na ovaj drugi, i kod njega radi sve normalno.Pomozite. Šta mu je?
ODGOVOR:Na sklopu elektromotora zadnjeg brisača postoji mehanizam koji ima funkciju zaustavljanja brisača u početnom položaju , ako je isti neispravan ( dotrajalost ) imate pojavu kao što ste i Vi to opisali. Drugi uzrok je veliko trenje u osovini brisača i radi toga motorić nema snage da savlada u kontinuitetu sve otpore . Demontirajte motor brisača i provjerite sve što sam naveo.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 - TREPERE LAMPICE POKAZIVAČA GORIVA

Datum objave: 06.03.2011 21:32:24
Slika
PITANJE: Imam problem s C3 1.4 hdi s prijeđenih 95000 km. Problemi su se počeli javljati tako da u toku vožnje zatrepere lampice pokazivača goriva i čuju se tri zvučna signala. Automobil je normalno ubrzavao i vukao. Nakon nekog vremena bi nakon paljenja, dvije tri sekunde, motor podigao brojeve okretaja i ugasio se. Nakon toga startanje je bilo otežano. Kad bi se upalio sve je radilo bez greške. U ovlaštenom servisu nisu ništa pronašli, te su me uputili na servis za diesel motore da mi prekontroliraju dizne. Tamo je ustanovljeno da je sve u granicama normale, izvršena je promjena filtera goriva i sve je bilo ok. Međutim nakon poslijednjeg ulijevanja goriva ponovo trepere lampice i to nakon paljenja odmah i tokom vožnje. Automobil normalno radi, ima istu snagu i za sada se normalno pali. U čemu bi mogao biti problem? Unaprije zahvaljujem na odgovoru.
ODGOVOR:Prema svim detaljima koje ste naveli najprije bi trebalo detaljno ispitati sve cijevi i priključke na rezervoaru i u rezervoaru za gorivo ( moguće uvlačenje zraka ). Nakon toga po potrebi treba ispitati i pojedine dijelove sustava za upravljanje motorom i to : električnu instalaciju na motoru i oko motora, električne konektore, prisutnost zraka u sustvau goriva, senzor tlaka goriva na Rail-u, regulator količine količine goriva, solenoidni ventil tlaka goriva, ECt senzor, VT oumpu, ECU centralu.
na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,3 i. - GASI SE NA SEMAFORU

Datum objave: 06.03.2011 21:23:23
Slika
PITANJE: Imam VW polo, 92.god 1,3 benzinac, te imam problem sto mi se auto ponekad u leru ili u brzini sa stisnutim kvacilom ugasi, uglavnom je to na semaforu ili takvim situacijama, kao da ga nesto pocne gusiti i cim mu se doda malo gasa opet je ok, al ako mu se ne doda gasa, pocne trokirati i ugasi se, u cemu je problem? malo sam se raspitao i kazu mi da je mozda vakumska cijev u pitanju te da pusta i dobivla fals zrak pa da ga to gusi, da li je to to il je ipak nesto drugo u pitanju ?
ODGOVOR:Točan odgovor zašto se gasi motor kada radi na leru nije teško dati nakon što se obavi dijagnostika motora. Ovom prilikom ću nabrojiti koji su sve mogući uzroci a to su : propuštanje na usinom kolektoru, sustav paljenja, EVAP ventil rezervoara, mehaničko stanje motora, senzor temperature motora, aktuator minimuma, potenciometar gasa, IAT senzor, MAF senzor, MAP senzor, tlak goriva, nečisti injektori, senzor radilice, električna instalacija od motora do ECU centrale.
na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - DOBAVNA PUMPA?

Datum objave: 01.03.2011 17:58:49
Slika
PITANJE: Da li mi mozete objasniti sta mi se desava sa autom?Imam BMW 320 d.Pre par dana pokvarila mi se potopna pumpa u rezervoaru.Posle zamene nove pumpe,auto je poceo da mi se gusi kada dajem gas i zadrzim duze od par sekundi,i pocne da se dimi negde kod turbine na auspuhu.To mi se desava samo kada malo pritisnem papucicu gasa,a kada naglo dam gas onda radi normalno,bez obzira na brzinu kretanja.Nekada u voznji desi se da prilikom dodavanja gasa nema snage da vuce.Na leru radi normalno,pri paljenju je sve u redu.Unapred zahvalan.
ODGOVOR:Sve detalje koje ste naveli ukazju na problem dobave goriva. To znači da je uzrok dobavna pumpa koju ste ugradili ili neki drugi problem s količinom goriva. To mogu biti filter goriva, cijevi dovoda goriva, prisutnost zraka u gorivu, nečist rezervoar goriva, visokotlačna pumpa. Pregledajte sve što sam naveo .
na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 B4 - OTEŽANO PALJENJE

Datum objave: 01.03.2011 16:45:50
Slika
PITANJE: Poštovani gospodine! Imam Audija 80 B4 2.0 benzin 1994 godina. Nekada teško pali bez obzira na vanjsku temperaturu. Kada upali radi neravnomijerno i to mi se često dešava, a nekada jednostavno upali od prve.
ODGOVOR:Mogći uzroci radi kojih imate otežano paljenje su : nečisti injektori, ECT senzor za temperaturu motora, motorić minimuma, filteri, VAF senzor , MAP senzor, niski tlak goriva, nečist leptirasti ventil, senzor RPM za broj okretaja, električna instalacija, ECU centrala, sustav paljenja ( loša iskra na svjećicama ), probijanje visokonaponskih kablova. Po mogućnosti napravite kompletnu dijagnostiku motora.
na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT - PROBLEMI NAKON PRANJA MOTORA

Datum objave: 07.03.2011 11:29:39
Slika
PITANJE: Poštovani imam Ford Escort 1999 godina 1,6 16v benzin i sada mi non stop radi na dvije i pol pa cak i tri hiljade obrtaja a kada ga pustim da tako radi u leru nakon dvije minute se spusti na devetsto obrtaja.Cim malo dadnem gas ono se odmah popenje na 3 000 obrtaja i tako stoji.Interesuje me sta bi moglo da bude. Napominjem da sam prije toga oprao motor i onda sam podigao poklopac od filtera koji ide u motor i dok je radio auto htio sam da ocistim rupicu kroz koju ide zrak nazovimo karburatoru i odmah mu se pojacao stangas i vise nisam mogao da ga smirim.Interesuje me sta vi mislite da je i jeli to nesto ozbiljno i da li je skupo. HVALA
ODGOVOR:Svako pranje motora je rizično jer voda može oksidirati pojedine kontakte i oštetiti pojedine elektronske dijelove sustava ubrizgavanja i sustava paljenja. Na Vašemu vozilu treba provjeriti sve kontakte i iste po potrebi očistiti, nakon toga treba ispitati da li motor nekontrolirano uvlači zrak na mjestu koje ste vi "čistili" ili postoji propuštanje na usisnom kolektoru.
Sljedeće što treba provjeriti : potenciometar leptirastog ventila, aktuator minimuma, senzor temperature motora, električnu instalaciju od motora do upravljačkog računala motora.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES SPRINTER 208 CDI - LAMPICA EDC

Datum objave: 07.03.2011 09:20:03
Slika
PITANJE: Mercedes Sprinter 208 cdi,na kontrolnoj tabli upalila se lampica EDC i neće da ide preko 3000 okretaja,kad ga poništim na dijagnosici ide normalno dok ne ugasim vozilo,a kod ponovnog paljenja opet isti problem,unaprijed hvala!
ODGOVOR:Prma Vašem opisu i paljenju kontrolne lampice EDC ( Electonic Dizel Control ) može se najprije posumnjati u upravljački modul visokotlačne pumpe i samu visokotlačnu pumpu. ostali mogući uzroci su : filteri, nečist rezervoar za gorivo, suženje usinih kanala na glavi motora, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, sustav za regulaciju turbine, regulacioni ventil Wastegate, MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor talak goriva, senzor tlaka na Rail-u, senzor položaja pedale kočnice, senzor brzin evozila, senzor temperature goriva, senzor radilice, senzor bregaste, suženje na ispušnom sustavu, visokotlačna pumpa, ECU centrala, mehaničko stanje motora. Na Vašem vozilu se može napraviti kompjutorska dijagnostika koja može vrlo brzo otkriti mnoge neispravnosti.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES ML 430 - NEŠTO IZVLAČI STRUJU

Datum objave: 06.03.2011 20:56:29
Slika
PITANJE: Dobar dan Imam mercedes ML 430, problem mi je sa akumulatorom, ukoliko ga nepalim dva ili vise dana isprazni se, kupovao sam dva puto vec novi i nemoze izdrzatii par mjeseci, dali imate savjet kako da nadjem sto mi izvlaci struju na autu, hvala
ODGOVOR:Dozvoljeno izvalčenje struje iz akumulatora je o,1 do 0,2 A ( ampera ). Ako je izvlačenje veće od navedenog potrebno je pronači potrošača koji to radi . Mogučih potrošača ( radi se o pojedinim neispravnim dijelovima ) može biti mnogo. Pojedini električni dijelovi, releji, davači, aktuatori, upravljački moduli, zasloni, prekidači, upravljačka računala, električna instalacija. Ispitivanje se obavlja u uvjetima kao kada je vozilo u stanju mirovanja. ispituju se po logičnom redoslijedu sve na što se sumnja da može biti neispravno. Tom prilikom se odspajaju s električne instalacije pojedini potrošači i dijelovi koje sam spomenuo. Od instrumenata se koristi uobičajena servisna oprema ( mototesteri, univerzalni uređaji, ispitni instrumenti ) a najvažniji faktor je osoba koja to radi.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI - GORI LAMPICA AIR BAG-a

Datum objave: 18.03.2011 23:39:28
Slika
PITANJE: Poštovani gospodine . Imam golf lll 1,9 tdi u zadnje vrijeme imam nekih problema pa sam zabrinut. 1.Gori mi lampica od air baga koja se ne gasi nikako 2,Gori mi lampica od abs-a ali seona zna u vožnji ugasiti.
ODGOVOR:Kontrolna lampica zračnog jastuka se pali kada je sustav izvan funkcije, to nužno ne znači da je kvar veliki i skupi. Najčešći uzroci su : loš kontakt ispod sjedala vozača ili suvozača na konektoru električne instalacije koji povezuje zatezače pojaseva, pad napona na električnoj instalaciji zračnog jastuka radi lošeg kontakta, pirotehnički zatezači pojaseva, spiralni modul ispod kotača volana, modul zračnog jastuka vozača, modul zračnog jastuka suvozača, upravljačka centrala. Kontrolna lampica ABS-a koja se povremeno ugasi ukazuje na povremenu grešku koja je prisutna u sustavu. To mogu biti : nečisti senzori na kotačima, loš kontakt na nekom od senzora na kotačima, električna instalacija od senzora kotača do upravljačkog računala ABS-a, hidroagregat, zračnost u nekom od ležaja kotača, upravljačka centrala.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA RXE, BENZIN, 1996.

Datum objave: 06.03.2011 20:39:56
Slika
PITANJE: poštovani, najprije mi dozvolite da pohvalim vaš sajt i vaš način komunikacije. nema dovoljno dobrih riječi da bi se izrazilo moje, a vjerujem i oduševljenje mnogobrojnih posjetilaca sajta. imam jedno pitanje - riječ je o renault laguni, rxe, 1996 godište, benzin.pitanje - pri paljenju je potrebno par sekundi da auto starta, i u leru ručica mjenjača se trese i auspuh malo ,,puhka,,. čim dodam malo gasa, samo vrhom stopala, ručica se smiri i stoji normalno.da li je problem u dovodu goriva, i šta dalje da poduzmem ?primite izraze osobnog poštovanja.
ODGOVOR:Ovom prilikom mogu navesti više mogučih razloga za pojavu koju ste naveli ( nešto duže paljenje, ručica mjenjača se trese ) a to su : pad napona prilikom startanja motora ( nedovoljan napon na pojedinim senzorima, davačima impulsa, aktuatorima, radi pada napona ), ECT senzor temperature motora, aktuator minimuma, senzor položaja leptirastog ventila, električna instalacija i konektori, leptirasti ventil ( nečistoće ), propuštanje usinog kolektora, ECU centrala. Najprije ispitajte stanje akumulatora, napon punjenja , elektropokretač.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - GUBI SNAGU,DIMI

Datum objave: 06.03.2011 20:30:33
Slika
PITANJE: Poštovani, Vozim vectru C koja ima 110 000km,prvi vlasnik 1.8 16v, proizvodnja 2002,auto odlično služi. Nakon točenja goriva prije 2 dana (ako to ima veze s gorivom) i normalne vožnje od nekih 25 km auto mi je počeo gubiti snagu,neće da prima gas i počeo je dimiti u vožnji,kao da će se izgasiti zatim dobije forcu i normalno vozi dok iznova ne počme trokira i u intervalima tako. Vozio sam nepunih 35 km. Ne javlja mi nikakvu grešku no u servisu su mi nabrojili hrpu stvari od koji bi oni "počeli".Najprije kao da bi ispustili gorivo pa da bi mjenjali lambda sondu,senzor protoka zraka itd.Ne znam što činiti,i ne da mi se dati hrpu novaca u vjetar te rješavati kvar po sistemu eliminacije,mjenjaj dok ne promjeniš ono što bi moglo biti...Auto ne troši ulje,ne troši tekućinu iako su mi natukli da bi mogao biti i motor u pitanju???! Dajte mi savjet!
ODGOVOR:Vi ste naveli dvije važne činjenice a to su da motor nema snage i da se to dogodilo nakon što ste točili gorivo. Logičnim zaključivanjem dolazi se do spoznaje što bi najprije trebalo gledati i ispitivati. Rezervoar za gorivo je prvi u nizu. Kada se otvori rezervoar vidjeti će se ima li nečistoća i kakvo je gorivo. Po potrebi odmah se može obaviti čišćenje. Nakon toga može se opet po potrebi provjeriti stanje filtera goriva i ako treba obaviti zamjenu. Ako nakon navedenih radnji rezultat izostane potrebno je raditi dijagnostiku motora. Nakon obavljene dijagnostike točno se može znati što je neispravno, kolika je cijena popravka i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar.
na vrh Povratak na vrh