Danas je: 01.04.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SEAT CORDOBA 1,9 SDI - GASI SE

Datum objave: 15.03.2011 20:56:41
Slika
PITANJE: Poštovani molim Vašu pomoć, imam seat cordobu sdi 1.9, sa 100000 km. gasi se nekad u vožnji,nekad u leru, bez ikakvih pravila. onda mjesec dana sve pet, onda se opet počne gasit itd. nakon što se ugasi nekad je mogu opet upalit i vozit, nekad moram uzet šlep službu da bi onda kod majstora bez problema upalila i vozila bez greške neko vrijeme. spojena na dijagnostiku pokazuje hrpu grešaka: motor za klapnu usis cijevi,ventil za povrat ispuš. plina, gl.relej žarenja, mag. ventil za poč ubrizgavanja. ovlašteni serv. misli da je kompjuter,molim savjet,hvala
ODGOVOR:Prema Vašem opisu mogućih neispravnosti može biti mnogo. Prvi korak treba obuhvatiti ispitivanje dobave goriva. To znači slijedeće: provjere filtera, ispitivanje prisutnosti zraka u sustavu goriva, ispitivanje čistoće rezervoara. Ako i nakon ovoga problem i dalje bude prisutan treba ispitati slijedeće : senzor radilice, senzor pedale gasa, MAP senzor, EGR, regulator količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja, davač impulsa na dizi, kontrolni modul visokotlačne pumpe, visokotlačna pumpa, električna instalacija, ECU centrala. Nakon dobro obavljene dijagnostike motora i ispitivanja koje sam naveo točno se može znati što je neispravno .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 SDI - PUKAO ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 18.03.2011 23:17:13
Slika
PITANJE: bok na golfu 4 1.9 sdi pukao mi zupčasti remen,skinuo sam poklopac ventila i vidim d su razbijeni hidropodizači,zanima me dali moram vaditi glavu ili da samo probam zamjeniti hidropodizče.hvala
ODGOVOR:Nakon što je nastalo pucanje zupčastog remena na motoru, nastala su mnoga oštećenja. Glava motora se obvezno mora demontirati jer je došlo do sudara klipova i ventila. Hidropodizaći su samo jedan dio oštećenja a druga oštećenja ćete vidjeti kada demontirate glavu motora a oštećeja će sigurno biti na više ventila i vodilicama ventila. Uz sve to treba ispitati i zašto je došlo do pucanja zupčastog remena.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 309 1,6 i. - VODA NA AUSPUHU

Datum objave: 15.03.2011 20:54:09
Slika
PITANJE: Poštovani, pišem vam u nadi da ću od vas dobiti dobar savjet. Imam Peugeot 309 1.6, benzinac, 91. god, 66 kw. Prije deset dana počeo je dimiti i pojavila se voda na auspuhu. Pojavio se dim i u kileru. Ako zatvorim kiler onda se guši i ugasi, a ako otvorim kiler onda na otvor čepa izbaci svu vodu čim dodam gas. Na šipki od ulja ima emulzije. Unaprijed zahvaljujem.
ODGOVOR:Prema Vašem detaljnom opisu nije teško zaključiti što je neispravno. U ovom slučaju to bi bila brtva glave motora koja je oštećena . Vožnja u ovom stanju motora nije moguća. Obavite demontažu glave motora, obavite kompletno uređenje glave motora ( vodilice ventila, siceve ventila, ventile, obradu dosjedne površine glave motora ) zamijenite sva brtvila na glavi motora( ugradite najbolja i najskuplja brtvila glave ), po potrebi zamijenite vijke glave motora, provjerite i ispravnost termostata, stavite novu rashladnu tekućinu, zamijenite tom prilikom ulje u motoru i dotrajale filtere ( ulja, zraka, goriva ).
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,9 JTD - SERVO VOLAN

Datum objave: 15.03.2011 20:36:33
Slika
PITANJE: Postovani, pratim Vase savjete koje se odnose na pitanja vlasnika automobila i stvarno se zahvaljujem sto odvajate svoje vrijeme da pomognete drugom. Ja imam Punta 2002.godiste 1.9 JTD i imam problem sa servom-City servom. U posljednje vrijeme na leru i pri manjim brzinama mi se pocinjao blago tresti volan kao da mu nesto daje signal servu, koje je pratilo zujanje. Pored toga prilikom paljenja vozila cesto nisam mogao da okrenem volan, vec sam palio i gasio auto po nekoliko puta dok servo konacno ne proradi. Sada vec i u voznji otkaze i krajnje vrijeme je da auto ide na popravak. Vas molim da mi kazete sta je ocekivani uzrok kvara, tako da znam u razgovoru sa mehanicarem koji je njegov nivo znanja.
ODGOVOR:Prema Vašem opisu uzrok može biti : senzor kuta volana, senzor brzine vozila, električna instalacija volana, servo motor volana, upravljačka elektronika servo volana. Nakon ispitivanja i dijagnostike volana točno se može znati uzrok .
na vrh Povratak na vrh

VW VENTO 1,9 TD - VEĆI POPRAVAK

Datum objave: 15.03.2011 09:21:03
Slika
PITANJE: Poštovani gospodine. Dugo pratim vašu stranicu a pošto radim isti posao kao i vi svake pohvale za točne savjete koje dajete širem građanstvu.Da prijđemo na stvar. Vlasnik sam Wolksvagen Venta 1.9 TD.Motor mi troši veču količinu ulja (1 lit na šesto km).Prisutna je podkompresija a dio ulja dolazi i iz turbine koja i nije u dobroj funkciji.Recite mi okvirnu cijenu ako bi se radilo kod vas i vrijeme popravka.Znači: -uređenje turbine -uređenje glave (čiščenje,gumice,vodilice,dosjedi,brušenje i dr što je potrebno.) -veliki servis(remenje,zatezači,pumpa i dr. po potrebi) Naravno da se pravo stanje može reči samo kad se motor otvori recite mi koliko bi to kod vas došlo jer auto želim zadržati za sebe.
ODGOVOR:Na Vašem vozilu cijene pojedinih popravaka mogu navesti tek nakon pregleda vozila. Razlog tome je vrlo neprecizna procjena stanja . Pojedine cijene se mogu razlikovati duplo ili troduplo tako da tako neprecizan podatak nije nikome od koristi. U tu svrhu često obavljam i besplatni pregled vozila i test motora kako bih mogao navesti realne cijene pojedinih radova i materijala.
na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA - OD MAJSTORA DO MAJSTORA

Datum objave: 15.03.2011 09:20:28
Slika
PITANJE: ZDRAVO,imam problem i to veliki,auto SEAT IBIZA 2001 GOD,pRIJE PAR MJESECI SE POJAVIO PROBLEM SA KVACILOM,pedala kada se stisne nevraca se nazad kako treba ,ostane na pola.Odmah sam otisla mehanicaru koji je sumljao na set kvacila,medzutim kada je skinuo mjenjac nije set vec neka sipka koja je bila kraca za nekoliko centimetara.Ugradio je novu sipku i druk lezaj,da bi nakon tacno mjesec dana opet isto se pojavilo ali jos gore,nisam mogla uopste saltati,odem drugom mehanicaru on kaze da je cilindar kvacila uradimo i to,opet nakon izvjesnog vremena isto mjenjac postane tvrd i nemoze se saltati.Sad treci mehanicar je rekao da je neko deklo pete brzine,i trebam u ponedeljak da ostavim auto ali vjerujte da opet imam strah da cu baciti pare bezveze,.Sta vi mislite o ovome,ja sam vam citavu istoriju napisla izvinite.Pozdrav
ODGOVOR:Čudno je što ste dobili tri različita mišljenja od tri servisa.Moje mišljenje je da ste imali nesreću što niste odmah iz prvog pokušaja odabrali kvalitetan servis. Bez pregleda Vašega vozila mogu dati samo svoje općenito mišljenje. Uzrok otežanom šaltanju može biti set spojke ( kuplung ) ili komanda spojke ( vilica potisnog ležaja, osovina vilice, radni cilindar spojke, glavni cilindar spojke ). Pregledom vašega vozila svaki bolji mehaničar za samo nekoliko minuta može otkriti što je neispravno, predložiti rješenje i navesti cijenu popravka.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,8 - MOTORIĆ MINIMUMA ?

Datum objave: 18.03.2011 23:31:35
Slika
PITANJE: Poštovani gosp. Meić najprije da vam se zahvalim na dosadašnjem odgovoru.Golf3 1.8,55kw promjenjen ispušni lonac,bonbina i svijećice,paljenje,mehaničko stanje motora je u redu(tako kaže majstor)ali još se trese u leru i padaju mu obrtaji.Majstor veli da treba promjenit motorić ler gasa.KOd prvog paljenja izbaci na aspuh nekakvu čađu i stine kapljice ulja dimi crni dim dok se ne zagrije,kad je auto zagrijan radi dobro samo u leru ne i troši mi puno goriva. Mene zanima dali taj motorić može biti uzrok svega tog ili nešto drugo?
ODGOVOR:Motorić minimuma može biti uzrok lošeg rada motora na leru ali uz to mogu biti još brojni drugi razlozi. Vaš majstor mora biti siguran u ono što kaže, ako je utvrdio da je motorić ler gasa neispravan istoga treba zamijeniti. Kada se riješi problem s lerom , ispitajte ispušne plinove tako da napravite eko test. Količina CO mora biti ispod 0,3 %, količina HC ispod 100 ppm, kličina kisika od 0,1 do 0,5 %, CO2 iznad 14% . Pozdrav,
na vrh Povratak na vrh

CITROEN AX 1,4 D - NAMJEŠTANJE FAZE MOTORA

Datum objave: 13.03.2011 11:42:49
Slika
PITANJE: vecer zamolio bi vas za jednu informaciju kod kuce slazemo citroen ax 1.4d 90 god pukao je remen paljenja i sve slozili glavu diftung i nemremo nigdje naci dolje od radilice oznaku na zubcaniku ima a na masini nigdje pa ako bi htjeli pomoci tj objasniti kako da ga uzubimo tj stavimo gore po kojim oznakama jer na bos pumpi i od ventila ima blokada ako se slaze po njima a dolje nigdje unaprijed hvala
ODGOVOR:Ovaj motor nema oznaku na remenici radilice za točan položaj faze motora. Za tu svrhu se koristi specijalni alat u obliku mjernog kalibra. Na prednjem dijelu bloka motora postoji čep s navojem ( mora se pronaći i prepoznati ), navedeni čep se treba odviti i na njegovo mjesto zaviti ( zašarafiti ) navedeni kalibar. Točan položaj radilice ( faza ) je kada se koljeno radilice ( za četvrti cilindar ) nasloni na kalibar koji se nalazi u spomenutom dosjedu. Bez navedenog alata možete smo približno namjestiti fazu motora a to nije precizno i može utjecati na rad motora ( netočno početno predpaljenje ) .
na vrh Povratak na vrh

HONDA CRV 2.0 150 KS, 2008.

Datum objave: 13.03.2011 18:24:33
Slika
PITANJE: Dobar dan. Postavio bih pitanje u vezi održavanja Honde CRV. Posjedujem Hondu Cr-v 2008. god, 2,0-150KS benzin. Kupio sam je prošle godine u 2.mj i imala je prijeđenih 20 000km. Automobil je bio oduzet od banke pa je išao na prodaju..tako da sam drugi vlasnik.Sada vec ima oko 50000 km(uredno održavan u Honda servisu).Auto se vozi efektivno nekih 6 mjeseci a puno manje ostalih 6 mjeseci jer sam u inozemstvu. So obzirom na uobicajenu godisnju kilometražu oko 30000-40000 km/god(prakticki 6mj.)..da li imate kakav savjet za održavanje ovog Hondinog motora i na sto se treba pazit. Vecina kilometraže se radi na autoputu ZG-ST( prosjecna brzina 140-150 km/h)..sto se potrosnje tice ralativno sam zadovoljan s obzirom na tezinu i velicinu auta i benzinski motor. Eto ako imate kakvog iskustva s ovim tipom automobila i motora puno bi mi znacilo par savjeta..Unaprijed hvala..
ODGOVOR:U periodu kada se vozilo na vozi 6 mjeseci ( tako sam razumio ), dobro bi bilo da se motor upali barem jednom mjesećno i da isti odradi na mjestu ili još bolje u vožnji pola sata . Isto tako bi trebalo da nakon perioda stajanja zamijenite ulje u motoru i filter ulja. Sve ostale radnje se rade prema preporuci za servisni interval ( kilometarski i vremenski limit za zamjenu pojedinih tekućina i za obavljanje pojedinih servisnih radova ).
na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 DIZEL - VELIKA BUKA PRI VOŽNJI

Datum objave: 12.03.2011 19:55:21
Slika
PITANJE: Poštovani!Suvišno je hvaliti Vas jer samo bih ponavljao već rečeno,pa odmah prelazim na pitanje.Radi se o polu 1,9d 1996.koji stvara veliku buku pri vožnji,naročito oko 60 km nevezano za rad motora jer buči i kad ga izbacim iz brzine i pustim gas ,više se čuje kad motam volan u lijevo i vezano je s rotiranjem.Bio sam kod ,čini mi se kvalitetnog majstora koji je od prve rekao da je prednji ležaj ,no nakon dizanja kotača i pojedinačnog pokretanja u četvrtoj brzini uz gas zaključio je da nije ležaj nego mjenjač,s kojim nisam imao nikakvih problema.Lagano se šalta,ulje smo promijenili,staro je bilo već rijetko.Moje pitanje je: Odakle početi?Da li pokušati zamijeniti oba prednja ležaja da bi eliminirali jednu mogućnost kvara ili krenuti od mjenjača?I kad se mijenja ulje u navedenom motoru?Unaprijed hvala na odgovoru!
ODGOVOR:Prema Vašem opisu uzrok je ležaj/ležajevi kotača . Zvuk se obično ne čuje na dizalici jer ležajevi kotača nisu opterećeni i u tim uvjetima to ne možete uvijek čuti. Naravno da ćete krenuti od ležajeva kotača jer je to logičnije i znatno jeftinije. Ulje u motoru se mijenja svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - KOJI IZABRATI

Datum objave: 13.03.2011 11:18:41
Slika
PITANJE: Bog poštovani g.MEIĆU i svsko Vam dobro.Molim Vas da mi odgovorite na pitanje vezano za kupnju A4 2007.g.koji agregat odabrati 1.9 TDI,2.0 TDI 140 ili 170 KS,ili možda 2.7 TDI da Vi birate sto biste odabrali za sebe,ipak ste Vi prava osoba koja dobro poznaje automobile i imate tako bogato iskustvo,unaprijed Vam HVALA.
ODGOVOR:Svi motori koje ste naveli su jako kvalitetni a naročito motor 2,7 TDI s oznakom motora BPP . Jedini minus ovoga motora je cijena održavanja ili eventualno cijena popravka ako se dogodi neki nepredviđeni kvar u motoru. Jednostavniji i jeftiniji za održavanje su motori s manjom snagom. Osobno bih izabrao motor koji nije zahtijevan i skup za redovito servisiranje.
na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 i. - SERVIS NA 60.000 KM

Datum objave: 12.03.2011 19:52:01
Slika
PITANJE: Postovani, vlasnik sam Ford Focusa 1.4, 2006., buduci mi se priblizava redovni servis na 60.000km, mozete li mi reci kolika je cijena (okvirna-uobicajena) servisiranja jednog takvog auta u Vasem servisu?
ODGOVOR:Cijena servisa nije velika jer se redovno mijenjaju samo filteri i neka ulja. Najbolji način da Vam navedem točnu cijenu je nakon pregleda Vašega vozila. Takav pregled je kod nas besplatan a za Vas koristan jer se tom prilikom pregledaju svi detalji na vozilu ( sve tekućine, kočnice, podvozje , upravljački mehanizam, klima uređaj, ostalo ).
na vrh Povratak na vrh

VW LUPO 1,7 SDI - NE PRIHVAČA GAS

Datum objave: 12.03.2011 19:49:38
Slika
PITANJE: poštovani, imam vozilo Lupo 1,7 SDI, povremeno mi se dešava da auto u vožnji ne prima gas, odnosno tek nakon par sekundi povuče, a posebno nakon prebacivanja u brzinu i ako je pod većim opterećenjem. Molio bih vas za vaše mišljenje, hvala?
ODGOVOR:Uzroci radi kojih motor u vožnji ne prihvača gas mogu biti brojni. Navesti ću najčešće neispravnosti : zrak u sustavu goriva, filteri, nečist rezervoar, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, senzor tlaka zraka , EGR ventil, regulator količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja, visokotlačna pumpa, senzor temperature goriva, senzor položaja pedale kočnice, senzor radilice, električna dize s davačem impulsa, električna instalacija, ispušni sustav, mehaničko stanje motora, upravljačko računalo motora.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - TROŠI PREVIŠE

Datum objave: 18.03.2011 23:15:16
Slika
PITANJE: Imam jedno pitanje u vezi GOLFA 2, `87 godiste,automatski saug. Zanima me da li postoji sansa da se smanji potrosnja na ovom autu,jer ima osjecaj da mi u gradskoj voznji trosi bas previse. Sta bi se trebalo pokusati i ima li uopste sanse i smisla da se nesto pokusa.Da li cu sta dobiti da odem kod majstora koji radi samo karburatore i da ga servisira. Inace kad je hladno ujutru kad ga upalim 2-3 minute auto trokira dok radi,jedva moze da izdrzi automatski saug,moram povremeno davati gas jer bi se ugasio,i napominjem da mi se u to vrijeme cuje benzin. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru
ODGOVOR:Uzroci povećane potrošnje goriva na vašem vozilu mogu biti brojni. Radi toga bi trebalo obaviti kompletan pregled motora i nakon toga i potrebne dorade i podešavanja. Redoslijed radova bi bio slijedeći : kontrola faze , podešavanje ventila ( ako motor nema hidropodizače ), mjerenje kompresije, podešavanje paljenja, provjera svih filtera, provjera stanja razvodnika paljenja, kablova, svjećica, provjera zabrtvljenosti usisnog kolektora, provjera ispravnosti rasplinjača i po potrebi servis rasplinjača. Iz priloženog možete vidjeti da je rasplinjač samo jedan od mogućih neispravnosti.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT III 1,9 TDI - HLADAN TRESE KAO LUD

Datum objave: 18.03.2011 23:33:03
Slika
PITANJE: postovani gospodine meiću,zahvaljujem u ime svih kojima ste pomogli i kojima jos pomazete pa tako zamolio bih vas jer je ta pomoc i meni potrebna..imam passata 3 1993 godiste 1.6 TDi problem je kod motora da kada je hladan nakon sto se upali trese kao lud nekih desetak sekundi i nakon toga ima normalan rad..takva situacija je uvjek pri hladnom paljenju..kod nekih od majstora sam bio oni su tvrdili kako nije ispravan "prelivni ventil" kojeg sam zamjenio,ali stvar je ista ako ne i gora..i u voznji kada motor dostigne 3000 obrtaja jednostavno vise nevuce a sto se prije uopste nije dogadjalo..unaprijed vam hvala na vasem odgovoru sa postovanjem Pozdrav.
ODGOVOR:Ako motor loše radi nakon hladnog starta ( trese se ) mogući uzroci su : zrak u sustavu goriva, filteri, grijači, dize, niža kompresija na nekom od cilindara, senzor temperature motora, EGR ventil, regulator količine goriva, RPM senzor, električna instalacija, mehaničko stanje motora. Ispitajte sve po redoslijedu koji sam naveo.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 2.0 - TUCKANJE KOD ISPUŠNE GRANE

Datum objave: 11.03.2011 17:00:36
Slika
PITANJE: pozdrav!! imam opel astru g 2.0 16v od 100kw.automobil je 1998g.ima 150 000km.odrzavana je dobro,ima servisnu knjizicu.distribucija je rađena na 120 000km,ulje nedavno mijenjano.tocim gorivo 95 i 98 oktana.i sad nedugo mi se javilo tuckanje kod ispusne grane motora i to samo na hladno paljenje i traje oko 2 minute dok se auto ne ugrije.i cuje se tamo blizu ispusne grane i distribucije.ali grana po moje ne propusta,jedan vijak je slab,popustio je navoj pa cu novi narezat i dihtung novi stavit ali to tuckanje je nesto drugo,nema ni crnila da grana propusta niti na opip ne propusta.gore kod ventila se ne cuje makar sam mislio da je koli podizač.molim vas za savjet,ako znate sta bi jos moglo biti!! hvala puno!!
ODGOVOR:Zvuk koji čujete kao lupanje može se pojaviti na ispušnom kolektoru , na nekom od hidropodizača, na bregastoj osovini, na nečemu netipičnom ( potreban neposredan uvid ). Dobro bi bilo da najprije demontirate ispušni kolektor, ugradite novi vijak, pregledate ispušni kolektor ( po potrebi obavite doradu na kolektoru ), stavite novu brtvu. Ako i nakon toga lupanje i dalje bude prisutno provjerite hidropodizače i bregastu osovinu.
na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS - VIBRACIJE KOD UBRZAVANJA

Datum objave: 11.03.2011 11:19:08
Slika
PITANJE: Pozdrav! Vozim Ford Focus 1.8 Tdci 76 Kw iz 2002. godine. Problem je u tome što mi trese kod ubrzavanja, ali samo kod ubrzavanja, znači kad se ustali na jednoj brzini ne trese ništa. Trešnja se ne odnosi na volan koji je miran, nego na podvozje prednje strane. Majstor je zaključio da nevalja ona "čaša" u koju ulazi križ lijeve poluosovine ( koji je ispravan ). Kaže da je ta čaša poderana iznutra, što sam vidio i ja ( dobila je nekakve utore ) pa križ ima lufta i zato trese. Zanima me dali je stvarno u tome problem jer je popravak izuzetno skup pa bih htio biti siguran. Samo da dodam da su i u ovlaštenom servisu dijagnosticirali isto to, ali da budem iskren, za popravak u ovlaštenom servisu stvarno nemam novaca, pošto sam ostao bez posla. Hvala puno na odgovoru! Dražen
ODGOVOR:Prema Vašem opisu točno je da uzrok vibracija može biti kućište križa poluosovine. Kada na navedenom dijelu postoji istrošenje mogu se pojaviti vibracije prilikom ubrzanja vozila.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,3 - PROBLEM SA LER GASOM

Datum objave: 18.03.2011 23:34:18
Slika
PITANJE: Postovani, imam Golfa II, 1300 kubika, benzinac, 1986 godiste. Imam problema sa ler gasom: kada je motor hladan sve radi normalno tj. mali ler gas i miran rad motora, medjutim poslije par predjenih kilometera kada se motor zagrije ostaje visok ler gas i ne smanjuje se cak i kad stojim duze vrijeme. Kada ugasim motor i sacekam 10-15 sekundi pa ponovo upalim ler postaje normalan i miran rad motora. Ovo mi se odrazava i na vecu potrosnju goriva, sada vise trosi, pogotovu pri gradskoj voznji.
ODGOVOR:Mogući uzroci su : prirubnica ispod karburatora, propuštanje na usisnom kolektoru ili nekom priključku usisnog kolektora, nečist i loše podešen karburator, neispravan karburator.
na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS2009. - VIBRACIJE NAKON UDARA

Datum objave: 10.03.2011 23:46:18
Slika
PITANJE: Poštovani, imam forda focusa 2009. Malo sam jače popeo se na kolnik i guma mi je pukla,vidi se oštecenje felge.. prilikom vožnje osjetilo se jako dobro treskanje volanom i vibriranje. Stavio sam dobre gume na sva 4 kotača i uradio balans,optiku kotača i oštećenu felgu prebacio na zadnji dio auta a zdravu felgu na prednji dio..sada je malo manje treskanje pri brzini 80-140/160 km/h ali i dalje treska i osijete se vibracije.. Dal možda znate šta bi moglo biti i dali bi mogao doći da pogledate u čemu bi mogao biti problem??
ODGOVOR:Najčešći uzroci vibracija nakon udara koji ste imali su deformacije pojedinih dijelova ovjesa, transmisije , karoserije. Takve vibracije štetno djeluju na mehaniku vozila i logično je da iste treba otkriti i otkloniti. Možemo pregledati Vaše vozilo . Nazovite radi dogovora.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 200 -NE RADI ABS

Datum objave: 28.03.2011 00:46:53
Slika
PITANJE:

Poštovani! Nevjerojatno dobra stranica - sve pohvale (bez puno riječi ovo je dovoljno). Naime, vozim Mercedes 200 kompresor 1996. god. (250 000 km). Prije par mjeseci mi se počela u vožnji paliti lampica ABS-a. Nakon 20-tak dana lampica se nije gasila niti nakon paljenja a niti u vožnji. U par navrata kada nije bila upaljena ABS je bio u funkciji međutim sustav kočenja ABS nije aktivan dok gori lampica. Molim savjet. Hvala unaprijed i mnogo sreće u budućem radu. Pozdrav!

ODGOVOR:

Točno je da je sustav ABS-a izvan funkcije kada se upali kontrolna lampica. Najčešći uzroci ( prema podacima iz prakse ) su : pojedini senzori ABS-a na kotačima, pad napona na konektorima senzora, električna instalacija od senzora do upravljačke centrale ABS-a ( pad napona ), nečistoća na nazubljenom vijencu ili rotofonici ABS-a, hidraulički blok s ventilskom grupom ABS-a, zračnost na ležajevima pojedinih kotača ( promjenjiva zračnost između senzora i nazubljenog vijenca ). U rijetkim slučajevima kvar može biti i na samom računalu ABS-a. Najprije ispitajte sustav pomoću servisnog računala .

na vrh Povratak na vrh