Danas je: 30.01.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

CITROEN C3 - TREPERE LAMPICE POKAZIVAČA GORIVA

Datum objave: 06.03.2011 21:32:24
Slika
PITANJE: Imam problem s C3 1.4 hdi s prijeđenih 95000 km. Problemi su se počeli javljati tako da u toku vožnje zatrepere lampice pokazivača goriva i čuju se tri zvučna signala. Automobil je normalno ubrzavao i vukao. Nakon nekog vremena bi nakon paljenja, dvije tri sekunde, motor podigao brojeve okretaja i ugasio se. Nakon toga startanje je bilo otežano. Kad bi se upalio sve je radilo bez greške. U ovlaštenom servisu nisu ništa pronašli, te su me uputili na servis za diesel motore da mi prekontroliraju dizne. Tamo je ustanovljeno da je sve u granicama normale, izvršena je promjena filtera goriva i sve je bilo ok. Međutim nakon poslijednjeg ulijevanja goriva ponovo trepere lampice i to nakon paljenja odmah i tokom vožnje. Automobil normalno radi, ima istu snagu i za sada se normalno pali. U čemu bi mogao biti problem? Unaprije zahvaljujem na odgovoru.
ODGOVOR:Prema svim detaljima koje ste naveli najprije bi trebalo detaljno ispitati sve cijevi i priključke na rezervoaru i u rezervoaru za gorivo ( moguće uvlačenje zraka ). Nakon toga po potrebi treba ispitati i pojedine dijelove sustava za upravljanje motorom i to : električnu instalaciju na motoru i oko motora, električne konektore, prisutnost zraka u sustvau goriva, senzor tlaka goriva na Rail-u, regulator količine količine goriva, solenoidni ventil tlaka goriva, ECt senzor, VT oumpu, ECU centralu.
na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,3 i. - GASI SE NA SEMAFORU

Datum objave: 06.03.2011 21:23:23
Slika
PITANJE: Imam VW polo, 92.god 1,3 benzinac, te imam problem sto mi se auto ponekad u leru ili u brzini sa stisnutim kvacilom ugasi, uglavnom je to na semaforu ili takvim situacijama, kao da ga nesto pocne gusiti i cim mu se doda malo gasa opet je ok, al ako mu se ne doda gasa, pocne trokirati i ugasi se, u cemu je problem? malo sam se raspitao i kazu mi da je mozda vakumska cijev u pitanju te da pusta i dobivla fals zrak pa da ga to gusi, da li je to to il je ipak nesto drugo u pitanju ?
ODGOVOR:Točan odgovor zašto se gasi motor kada radi na leru nije teško dati nakon što se obavi dijagnostika motora. Ovom prilikom ću nabrojiti koji su sve mogući uzroci a to su : propuštanje na usinom kolektoru, sustav paljenja, EVAP ventil rezervoara, mehaničko stanje motora, senzor temperature motora, aktuator minimuma, potenciometar gasa, IAT senzor, MAF senzor, MAP senzor, tlak goriva, nečisti injektori, senzor radilice, električna instalacija od motora do ECU centrale.
na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - DOBAVNA PUMPA?

Datum objave: 01.03.2011 17:58:49
Slika
PITANJE: Da li mi mozete objasniti sta mi se desava sa autom?Imam BMW 320 d.Pre par dana pokvarila mi se potopna pumpa u rezervoaru.Posle zamene nove pumpe,auto je poceo da mi se gusi kada dajem gas i zadrzim duze od par sekundi,i pocne da se dimi negde kod turbine na auspuhu.To mi se desava samo kada malo pritisnem papucicu gasa,a kada naglo dam gas onda radi normalno,bez obzira na brzinu kretanja.Nekada u voznji desi se da prilikom dodavanja gasa nema snage da vuce.Na leru radi normalno,pri paljenju je sve u redu.Unapred zahvalan.
ODGOVOR:Sve detalje koje ste naveli ukazju na problem dobave goriva. To znači da je uzrok dobavna pumpa koju ste ugradili ili neki drugi problem s količinom goriva. To mogu biti filter goriva, cijevi dovoda goriva, prisutnost zraka u gorivu, nečist rezervoar goriva, visokotlačna pumpa. Pregledajte sve što sam naveo .
na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 B4 - OTEŽANO PALJENJE

Datum objave: 01.03.2011 16:45:50
Slika
PITANJE: Poštovani gospodine! Imam Audija 80 B4 2.0 benzin 1994 godina. Nekada teško pali bez obzira na vanjsku temperaturu. Kada upali radi neravnomijerno i to mi se često dešava, a nekada jednostavno upali od prve.
ODGOVOR:Mogći uzroci radi kojih imate otežano paljenje su : nečisti injektori, ECT senzor za temperaturu motora, motorić minimuma, filteri, VAF senzor , MAP senzor, niski tlak goriva, nečist leptirasti ventil, senzor RPM za broj okretaja, električna instalacija, ECU centrala, sustav paljenja ( loša iskra na svjećicama ), probijanje visokonaponskih kablova. Po mogućnosti napravite kompletnu dijagnostiku motora.
na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT - PROBLEMI NAKON PRANJA MOTORA

Datum objave: 07.03.2011 11:29:39
Slika
PITANJE: Poštovani imam Ford Escort 1999 godina 1,6 16v benzin i sada mi non stop radi na dvije i pol pa cak i tri hiljade obrtaja a kada ga pustim da tako radi u leru nakon dvije minute se spusti na devetsto obrtaja.Cim malo dadnem gas ono se odmah popenje na 3 000 obrtaja i tako stoji.Interesuje me sta bi moglo da bude. Napominjem da sam prije toga oprao motor i onda sam podigao poklopac od filtera koji ide u motor i dok je radio auto htio sam da ocistim rupicu kroz koju ide zrak nazovimo karburatoru i odmah mu se pojacao stangas i vise nisam mogao da ga smirim.Interesuje me sta vi mislite da je i jeli to nesto ozbiljno i da li je skupo. HVALA
ODGOVOR:Svako pranje motora je rizično jer voda može oksidirati pojedine kontakte i oštetiti pojedine elektronske dijelove sustava ubrizgavanja i sustava paljenja. Na Vašemu vozilu treba provjeriti sve kontakte i iste po potrebi očistiti, nakon toga treba ispitati da li motor nekontrolirano uvlači zrak na mjestu koje ste vi "čistili" ili postoji propuštanje na usisnom kolektoru.
Sljedeće što treba provjeriti : potenciometar leptirastog ventila, aktuator minimuma, senzor temperature motora, električnu instalaciju od motora do upravljačkog računala motora.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES SPRINTER 208 CDI - LAMPICA EDC

Datum objave: 07.03.2011 09:20:03
Slika
PITANJE: Mercedes Sprinter 208 cdi,na kontrolnoj tabli upalila se lampica EDC i neće da ide preko 3000 okretaja,kad ga poništim na dijagnosici ide normalno dok ne ugasim vozilo,a kod ponovnog paljenja opet isti problem,unaprijed hvala!
ODGOVOR:Prma Vašem opisu i paljenju kontrolne lampice EDC ( Electonic Dizel Control ) može se najprije posumnjati u upravljački modul visokotlačne pumpe i samu visokotlačnu pumpu. ostali mogući uzroci su : filteri, nečist rezervoar za gorivo, suženje usinih kanala na glavi motora, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, sustav za regulaciju turbine, regulacioni ventil Wastegate, MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor talak goriva, senzor tlaka na Rail-u, senzor položaja pedale kočnice, senzor brzin evozila, senzor temperature goriva, senzor radilice, senzor bregaste, suženje na ispušnom sustavu, visokotlačna pumpa, ECU centrala, mehaničko stanje motora. Na Vašem vozilu se može napraviti kompjutorska dijagnostika koja može vrlo brzo otkriti mnoge neispravnosti.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES ML 430 - NEŠTO IZVLAČI STRUJU

Datum objave: 06.03.2011 20:56:29
Slika
PITANJE: Dobar dan Imam mercedes ML 430, problem mi je sa akumulatorom, ukoliko ga nepalim dva ili vise dana isprazni se, kupovao sam dva puto vec novi i nemoze izdrzatii par mjeseci, dali imate savjet kako da nadjem sto mi izvlaci struju na autu, hvala
ODGOVOR:Dozvoljeno izvalčenje struje iz akumulatora je o,1 do 0,2 A ( ampera ). Ako je izvlačenje veće od navedenog potrebno je pronači potrošača koji to radi . Mogučih potrošača ( radi se o pojedinim neispravnim dijelovima ) može biti mnogo. Pojedini električni dijelovi, releji, davači, aktuatori, upravljački moduli, zasloni, prekidači, upravljačka računala, električna instalacija. Ispitivanje se obavlja u uvjetima kao kada je vozilo u stanju mirovanja. ispituju se po logičnom redoslijedu sve na što se sumnja da može biti neispravno. Tom prilikom se odspajaju s električne instalacije pojedini potrošači i dijelovi koje sam spomenuo. Od instrumenata se koristi uobičajena servisna oprema ( mototesteri, univerzalni uređaji, ispitni instrumenti ) a najvažniji faktor je osoba koja to radi.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI - GORI LAMPICA AIR BAG-a

Datum objave: 18.03.2011 23:39:28
Slika
PITANJE: Poštovani gospodine . Imam golf lll 1,9 tdi u zadnje vrijeme imam nekih problema pa sam zabrinut. 1.Gori mi lampica od air baga koja se ne gasi nikako 2,Gori mi lampica od abs-a ali seona zna u vožnji ugasiti.
ODGOVOR:Kontrolna lampica zračnog jastuka se pali kada je sustav izvan funkcije, to nužno ne znači da je kvar veliki i skupi. Najčešći uzroci su : loš kontakt ispod sjedala vozača ili suvozača na konektoru električne instalacije koji povezuje zatezače pojaseva, pad napona na električnoj instalaciji zračnog jastuka radi lošeg kontakta, pirotehnički zatezači pojaseva, spiralni modul ispod kotača volana, modul zračnog jastuka vozača, modul zračnog jastuka suvozača, upravljačka centrala. Kontrolna lampica ABS-a koja se povremeno ugasi ukazuje na povremenu grešku koja je prisutna u sustavu. To mogu biti : nečisti senzori na kotačima, loš kontakt na nekom od senzora na kotačima, električna instalacija od senzora kotača do upravljačkog računala ABS-a, hidroagregat, zračnost u nekom od ležaja kotača, upravljačka centrala.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA RXE, BENZIN, 1996.

Datum objave: 06.03.2011 20:39:56
Slika
PITANJE: poštovani, najprije mi dozvolite da pohvalim vaš sajt i vaš način komunikacije. nema dovoljno dobrih riječi da bi se izrazilo moje, a vjerujem i oduševljenje mnogobrojnih posjetilaca sajta. imam jedno pitanje - riječ je o renault laguni, rxe, 1996 godište, benzin.pitanje - pri paljenju je potrebno par sekundi da auto starta, i u leru ručica mjenjača se trese i auspuh malo ,,puhka,,. čim dodam malo gasa, samo vrhom stopala, ručica se smiri i stoji normalno.da li je problem u dovodu goriva, i šta dalje da poduzmem ?primite izraze osobnog poštovanja.
ODGOVOR:Ovom prilikom mogu navesti više mogučih razloga za pojavu koju ste naveli ( nešto duže paljenje, ručica mjenjača se trese ) a to su : pad napona prilikom startanja motora ( nedovoljan napon na pojedinim senzorima, davačima impulsa, aktuatorima, radi pada napona ), ECT senzor temperature motora, aktuator minimuma, senzor položaja leptirastog ventila, električna instalacija i konektori, leptirasti ventil ( nečistoće ), propuštanje usinog kolektora, ECU centrala. Najprije ispitajte stanje akumulatora, napon punjenja , elektropokretač.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - GUBI SNAGU,DIMI

Datum objave: 06.03.2011 20:30:33
Slika
PITANJE: Poštovani, Vozim vectru C koja ima 110 000km,prvi vlasnik 1.8 16v, proizvodnja 2002,auto odlično služi. Nakon točenja goriva prije 2 dana (ako to ima veze s gorivom) i normalne vožnje od nekih 25 km auto mi je počeo gubiti snagu,neće da prima gas i počeo je dimiti u vožnji,kao da će se izgasiti zatim dobije forcu i normalno vozi dok iznova ne počme trokira i u intervalima tako. Vozio sam nepunih 35 km. Ne javlja mi nikakvu grešku no u servisu su mi nabrojili hrpu stvari od koji bi oni "počeli".Najprije kao da bi ispustili gorivo pa da bi mjenjali lambda sondu,senzor protoka zraka itd.Ne znam što činiti,i ne da mi se dati hrpu novaca u vjetar te rješavati kvar po sistemu eliminacije,mjenjaj dok ne promjeniš ono što bi moglo biti...Auto ne troši ulje,ne troši tekućinu iako su mi natukli da bi mogao biti i motor u pitanju???! Dajte mi savjet!
ODGOVOR:Vi ste naveli dvije važne činjenice a to su da motor nema snage i da se to dogodilo nakon što ste točili gorivo. Logičnim zaključivanjem dolazi se do spoznaje što bi najprije trebalo gledati i ispitivati. Rezervoar za gorivo je prvi u nizu. Kada se otvori rezervoar vidjeti će se ima li nečistoća i kakvo je gorivo. Po potrebi odmah se može obaviti čišćenje. Nakon toga može se opet po potrebi provjeriti stanje filtera goriva i ako treba obaviti zamjenu. Ako nakon navedenih radnji rezultat izostane potrebno je raditi dijagnostiku motora. Nakon obavljene dijagnostike točno se može znati što je neispravno, kolika je cijena popravka i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar.
na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 C3 1,9 + LOVATO - PROBLEM SA PALJENJEM

Datum objave: 28.02.2011 20:17:45
Slika
PITANJE: Pozdrav treba mi pomoć imam vozilo Audi 100 C3 iz 1982 benzin 1,9, 5 klipova, karburator, imam ugrađen plin LOVATO ali mi je problem na benzinu kad ga palim recimo ujutru ili kad ga ugasim pa za nekih sat dva vremena kad ga palim na benzin pocne mi tesko verglanje i kad pocne primat gas, počne da mi prekida gas kao da je negde ima začepljenje dovoda pa odjednom procepi i tad lijepo primi gas, svećice sam skoro nove stavio CHAMPION, kablove razvodnu kapu rotor filter zraka i pred filter a juce kada sam ga palio upalio mi je dobro i krenuo sam sa njim oko 100 metara tada mi je zatrzo i ugasio se počeo sam da verglam ali nista, tada sam skinuo crijevo što dovodi gorivo do AC pumpe u crijevu skoro da nije imalo ništa goriva pa sam malo povuko na usta i ubacim u AC pumpu i nakon 2 do 3 verglanja tada mi je upalio, šta bi moglo da bude ja sumljam da nije slučajno povratni ventil a neznam gde je on tačno postavljen mislim gde se nalazi a da i ovo napomenem AC pumpa mi je prije 2 mjeseca postavljena nova PTZ marke molim vas ako mi možete pomoć da mi odgovorite šta bi moglo biti unapred hvala.
ODGOVOR:Sve detalje i probleme koje ste naveli ukazuju na neispravnost sustava goriva i na neispravnost sustava za pokretanje motora. Prilikom svakog startanja motora akumulator, elektropokretač i električna instalacija moraju biti u takvom stanju da se radilica motora zavrti s više od 120 o/min. Ako je to tako tada neće biti ni velikog pada napona koji je često uzrok otežanog paljenja. Drugi uzrok je sustav dobave goriva . Zato treba provjeriti čistoću rezervoara i usisne mrežice u rezervoaru, po potrebi se očisti rezervoar. Nakon toga se provjeravaju cijevi za dovod i povrat goriva , sve moraju biti ispravne . Na kraju ostaje samo pumpa za gorivo i rasplinjač ( karburator ). Ako vozilo ima plinski sustav česti uzrok je nečist i nepodešen rasplinjač.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 200 CDI - NE SMIJE BITI IMPROVIZACIJA

Datum objave: 28.02.2011 19:12:24
Slika
PITANJE: postovanje imam jedan problem sa mercedesom e200 cdi. altenator ne puni vise od 12 volti, diode ispravne, regler nov, stavljen bosch rotor i satator ispravni i nece da puni.bio sam ugradio od audi a4 1.9 tdi regler i mercedesov altenator je punio a sa originalnim nece.da li mi mozete pomoci
ODGOVOR:Na Vašem vozilu ne smije biti nikakvih improvizacija i pripasivanja pojedinih dijelova alternatora jer takvo stanje neće prihvatiti upravljačko računalo motora. Prema broju alternatora ( originalni ) mora točno biti i odgovarajući regulator napona ( regler ). Precizniji odgovor mogu dati samo nakon neposrednog uvida na vozilu i alternatoru.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - PROBLEM SA MJENJAČEM

Datum objave: 28.02.2011 11:12:21
Slika
PITANJE: Postovani cuo sam jako mnogo pohvala za vas sajt. Imam Peugeota 307 1,4hdi i jedan problem sa menjacem. Naime kada stojim u mestu treba mi po nekoliko minuta dok ubacim u rikverc, u putu kada ubacujem u iz 3 u 4 brzinu treba vise snage da ubacim a nekad se desava da uopste nece da ubaci i onda moram u 5 da ga ubacujem. Odnosno kada pokusavam iz vece brzine u manju da ubacim treba mi jako mnogo snage. Kao da je problem sa 2 4 i rikvercom. u 1 3 i 5 ubacuje bez problema. Kvacilo je malo tvrdje. u cemu moze biti problem.
ODGOVOR:Prema Vašem opisu uzrok je neprecizno biranje brzina radi istrošenja mehanizma za šaltanje brzina. Ovaj mehanizam se nalazi izvan mjenjača i povezuje komandu za šaltanje u kabini s biračem brzina na samom mjenjaču. Najčešći uzrok su istrošenja na plastičnim dijelovima spomenutog mehanizma. neispravni dijelovi se mogu lako zamijeniti ili napraviti novi. Drugi uzrok može biti sama spojka ( kuplung ) jer ste naveli da je pedala spojka tvrđa . To ukazuje na istrošenje spojke i na povećano trenje između potisnog ležaja i vodilice potisnog ležaja.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT ESPACE - STEZANJE LEŽAJEVA

Datum objave: 28.02.2011 00:05:37
Slika
PITANJE: imam dva pitanja ako mozete da mi odgovorite . 1. na koliko kila se stezu lezajevi za renault espace 2200 kubika benzinac i glava motora. 2.obradjivao sam radilicu na prvu specijalu i stavio sam novi lezaji i kad sam upalio motor cuje se lupanje u motor kao da su ponovo lezaji otosli sta moze to da bude .
ODGOVOR:Kada postavljate pitanja onda morate navesti sve važne tehničke podatke o vozilu i motoru ( godinu, zapreminu, snagu, vrstu motora, šifru motora ). Ako je snaga motora 79 KW, ako je zapremina 2.165 ccm, ako je šifra motora J7T 772 , momenti pritezanja su : vijci glave motora : prvo stezanje 20 Nm, drugo stezanje 105° , 3 minute pričekati, treće stezanje 105° . Glavni ležajevi radilice se stežu : 45 Nm, 88-98 Nm . Leteći ležajevi se stežu : 30 Nm, 60-65 Nm . Ako motor i nakon popravka opet lupa onda popravak nije obavljen stručno i po pravilima struke .
na vrh Povratak na vrh

AUDI 1,6 i.- CERAMIC POWER LIQUID

Datum objave: 26.02.2011 14:51:41
Slika
PITANJE: Postovani gosp. Meic sve pohvale vasoj stranici. Planiram nasuti keramicki aditiv u benziski motor 1.6 audi 96. god. Motor je presao 380 000 km, ne dimi na auspuh, ne puse na iberlauf, dobro pali, dobro vozi. Potrosnja goriva je kao i prije. Jedini problem je sto potrosi 3 dcl ulja na 1000 km. Posto sada nisam u mogucnosti raditi motor zanima me dali bi sa tim aditivom produzio vijek motora dok se ne odlucim dali cu ga raditi ili ga se rijesiti. zanima me koliko je trajanje tog keramickog aditiva kad se naspe u motor? vas mi odgovor puno znaci jer ce biti odlucan u sipanju keramickog aditiva.
ODGOVOR:U trgovackoj mrezi postoje mnogi aditivi koji se stavljaju u motor . Njihova cijena je od 50,- kn do 200,- kn . Takvi aditivi uglavnom ne pomazu odnosno pomazu samo psiholoski . Jedina stvar koja je dobra zove se Ceramic Power Liquid ali to nije aditiv nego tretman . Isti se stavi na specifican nacin u motor ( jednostavan postupak ) i nakon toga motor ima zastitu slijedecih 100.000 km . Ulje se i dalje normalno mijenja jer izmjenom ulja Ceramic nece izici iz motora. Ostali efekti koji se postizu su : smanjenje potrosnje ulja , povecanje tlakova kompresije, ugladeniji rad motora, manja potraosnja goriva, nesto bolje performanse motora .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - NEKE KARAKTERISTIKE VOZILA

Datum objave: 26.02.2011 14:51:18
Slika
PITANJE: Posjedujem Vectru C 1.9 CDTI 74kw iz 2009 godine sa 37.000km (kupio je novu) pa me interesira da li je tocno da njen motor ima samo 8 ventila? Takoder me interesira malo detalja oko njenog Common Rail-a, npr. da li su dizne elektromagnetne ili piezoelektricne i sa koliko rupica. Takoder me interesiraju slabe tocke ovog motora, odnosno da li je kvalitetan (turbo?, dizne?, pumpa?, zupcasti?). Namjeravam ga voziti do nekih 120.000 km odnosno prije zamjene zupcastog remena i vecih troskova servisiranja. S obzirom da ste mi i ranije pomogli, nadam se da ce te to i sada uciniti. Hvala i zaista treba cijeniti vas napor da pomognete nama vozacima.
ODGOVOR:Ovaj motor se ugraduje u mnoga OPEL vozila. Snaga motora u odnosu na zapreminu nije velika i zato ima osam ventila. Dize nisu s piezo efektom ali to nije bitno. Motor je solidne kvalitete jer nije isforsiran, ima dobar okretni moment , dize imaju 5 rupica kroz koje se obavlja injektiranje pod visokim tlakom ( 350 do 1.500 bara ). Turbina i dize su zadovoljavajuce kvalitete a njihov vijek trajanja ovisi o ucestalosti zamjene ulja u motoru, filtera , kvalitete ulja , kvalitete goriva.
na vrh Povratak na vrh

BMW 525 D - NEKOLIKO GRESAKA

Datum objave: 26.02.2011 14:50:52
Slika
PITANJE: Ovo Vam pise zena pa me odmah na pocetku ispricajte zbog nestrucnih rijeci,moj problem opisati cu laicki.Vozim BMW 525D, 2000g.,karavan. Upaljena mi je lampica ABS,i lampica u obliku zaokruzenog trokuta,lampica grijaca.Na kontrolnoj ploci ne radi mi pokazivac brzine,potrosnje goriva ono na uzbrdici i nizbrdici,a pokazivac broja okretaja radi povremeno.Neki dan sam na betonu u dvoristu vidjela crne tocke ispod haube. Otpeljala sam auto kod elektricara i nakon tri dana nije uspio otkloniti niti jedan kvar.Rekao je da ce nabaviti nekakav dio i da ce onda probati.Sve me to zabrinjava jer o autima neznam nista a cijena radova je povelika.Molim Vas da me uputite sto i kako da rijesim ovaj problem.
ODGOVOR:Iz Vasega detaljnog opisa moze se zakljuciti da postoje tri vrste neispravnosti i to: neispravan sustav ABS-a ,neispravna instrument ploca, greska u sustavu za upravljanje motorom ili neispravan neki od grijaca ( svijetli kontrolna lampica grijaca ) . U ovom slucaju vozilo treba povjeriti servisu koji moze defektirati sve neispravnosti, predloziti rjesenje , navesti cijenu popravka i uz Vasu suglasnost otkloniti kvarove. Nakon detaljnog pregleda mogu se znati pojedine cijene.Na zalost kada postoje kvarovi kao sto su i na Vasem vozilu na cijenu popravka ne utjece samo cijena rada nego i cijena pojedinih rezervnih dijelova koji se moraju ugraditi da bi vozilo bilo ispravno.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - NEPRAVILNI RAD MOTORA

Datum objave: 26.02.2011 14:50:28
Slika
PITANJE: Postovani gdine Meic,imam problem sa svojim vozilom a citajuci Vase odgovore na pitanja drugih, koji su trazili Vase misljenje, VI ste jedini koji dajete malo nade i optimizma da su svi problemi rijesivi. Imam Renault Megan 1.6 16V (karavan), 2008.god. proizveden, ugraden plin.sustav Landi Renzo.Problemi su poceli prije 2 mjeseca kao lagano gubljenje snage motora pri voznji na plin,nakon cega su zamijenjena oba filtera za plin i crijeva antifriza jer su bila ‘pri kraju’.Na dijagnostici detektirao problem injektora (po cemu nije radeno).Prije 3 tijedna (nakon stajanja vozila na otvorenom cijelu noc-inace garaziran), vozilo se pri prvom paljenju ugasilo a daljnji pokusaji su bili uz trzanje i jace metalne udarce (ne mogu reci da li su detonacije),pokretanje vozila otezano uz cukanje i tako prvih 10 minuta (radi se o voznji pod benzinom).Nakon ukljucivanja plina se upalilo kontrolno svijetlo sustava protiv zagadivanja, ali i dalje teze vuce. Napravljen servis u ovlastenom Renault servisu te osim ulja i filtera ulja, promijenjen filter zraka, svjecice i bobina.Problem i dalje postoji: dakle, 1. paljenje otezano uz gasenje. Pri konstantnom drzanju gasa obrtaji skacu gore-dolje i auto se gasi, lupkanje i dalje, a nakon ubacivanja u 1., auto jedva krece jer nema snage. Sve navedeno nestaje nakon par minuta, naravno stajanja u leru, jer nije siguran za voznju. Nakon automatskog prebacivanja na plin opet ista detekcija kontrolnog svijetla. Ne znam da li sam Vam uspjela ‘docarati’ moj problem?!
ODGOVOR:Vi ste vrlo detaljno opisali sve pojedinosti o nepravilnom radu motora i problemima koji su prisutni . Iz svega navedenog mogu reci da je na vasem vozilu potrebno obaviti kompletnu dijagnostiku motora koja mora obuhvatiti : ispitivanje mehanickog sustava motora, ispitivanje sustava paljenja, ispitivanje elektronskog sustava ubrizgavanja . Nakon dobro obavljenog testiranja moze se znati sto je neispravno, sto treba raditi, cijena popravka . Moguce neispravnosti su : necisti injektori, razlika u kolicini goriva na pojedinim cilindrima, regulator tlaka goriva, necistoce u rezervoaru, ECT senzor, aktuator minmuma, MAP senzor, IAT senzor, leptirasti ventil, lambda sonda, sustav paljenja, mjerac mase zraka, elektricna instalacija, lose brtvljenje usisnog kolektora, senzor radilice, stanje elektropokretaca, ECU centrala, stanje tlakova kompresije. Nakon pregleda i dijagnostike Vasega vozila mogao bih dati precizniji odgovor .
na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO - UGRADITI NOVI SET SPOJKE

Datum objave: 26.02.2011 14:50:06
Slika
PITANJE: Postovani,prije svega pohvala vama na trudu i vremenu koje ulazete u odgovaranja na probleme vozaca! Nedavno sam kupio vozilo Alfa Romeo 147 1.9 jtdm. Prva stvar koju sam primjetio je da je nozica spojke dosta tvrda.No, pravi problem poceo se javljati u duzoj voznji, nakon nekih cca 300km. Naime, prilikom pritiska papucice spojke,papucica vise nema glatki rad nego kao da nesto se prelomi i krcne, ali samo prilikom pritiskanja. Kada se otpusta, to nije prisutno.Nadalje, ako pritisnem papucicu spojke nekih 1cm prema dolje, osjeti se da papucica cudno vibrira, nesto slicno efektu kada su diskovi iskrivljeni.Isto tako, primjetio sam da spojka blago proklizava prilikom laganog kretanja. No, ovi simptomi gore opisani, ne javljaju se dok se vozilo ne zagrije.Mozete li me uputiti da li je to problem u potrosenoj spojki ili su moguci i skuplji zahvati da se problem rijesi!?
ODGOVOR:Detaljan opis koji ste poslali ukazuje na istrosenje i dotrajalost spojke. Demontazom mjenjaca vidjeti cete da je spojka istrosena . Ugradite set spojke prve klase , prije toga ocistite zamasnjak i unutrasnjost kucista mjenjaca oko spojke. Vodilice potisnog lezaja dobro operite ( ocistite ) i podmazite odgovarajucim mazivom, vilicu potisnog lezaja takoder . Nakon dobro obavljenog posla imati cete osjecaj da imate drugo bolje vozilo .
na vrh Povratak na vrh

SKODA FAVORIT - PRIGUSENJE ZRAKA

Datum objave: 26.02.2011 14:49:46
Slika
PITANJE: Pozdrav,imam skodu favorit (fergazer) sa ugradenim plinom (tomasetto) i u vezi toga imam pitanje. Na kucistu filtera zraka smanjen mi je usis zraka trakom. Ja sam tu traku skinuo ali je auto cukao i slabo vukao na plin te sam vratio traku na usis zraka(smanjio usis da bi auto ‘normalno’radio).Interesira me zasto se prigusuje usis zraka kad motor radi na plin i koliko to prigusenje mora iznositi(na pola,trecinu,...) da auto optimalno radi na plinu. Da li prigusenje usisa zraka steti motoru kad radi na benzin?
ODGOVOR:Prigusenje zraka na ulazu u kuciste filtera zraka steti motoru kada radi na benzin jer je tada prebogata smjesa . Na jednostavnijim plinskim sustavima je potrebno smanjiti povrsinu otvora na kucistu filtera zraka jer drugacija regulacija nije moguca a bez toga motor ne bi imao snage kada radi na plin. Za koliko treba zatvoriti ulaz zraka ne postoji precizna analiticka metoda nego se to radi eksperimentalno. To znaci da se metodom pokusaja dolazi do spoznaje kada motor ima najvecu snagu ( nebitno je dali je to 1/3 ili vise zatvorenog otvora na usisnoj strani kucista filtera zraka ).
na vrh Povratak na vrh