Danas je: 27.04.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

DAEWOO NUBIRA - IMPROVIZACIJE

Datum objave: 28.03.2011 00:28:41
Slika
PITANJE:

Postovani, vlasnik sam Daewoo nubire 2.0 CDX 1997 god.sa plinom.Auto samo po sebi je extra, vuce super i na plin i na gorivo.Imam jedan problem prije pola godine plin mi je pravio probleme, sam je prebacivao gorivo-plin.Bio sam kod takozvanog majstora za plin i on mi je rekao da je kompjuter od plina izgorio pa mi je makao kompjuter,i spojio ga na takozvanu klasiku.Auto od tada tesko pali na plin kad je vruc, a kad je hladan bez obzira koliki minus bio vani pali iz prve na plin.Niko od svih majstora ne zna da rijesi taj problem molim neki savjet.I kad je makao kompjuter od plina CHECK lampica se vise ne pali na kontakt,sijalica ispravna.Sto se tice goriva tu je sve OK pali uvjek iz prve.

ODGOVOR:

Kada na vozilu napravite neku improvizaciju odnosno neodgovarajuce tehnicko rjesenje iluzorno je ocekivati da ce rezultat biti kao i prije. Ako je plinsko racunalo neispravno trebali ste ugraditi novo. Vasem majstoru treba odati priznanje sto je i bez plinskog racunala osposobio vozilo da i dalje funkcionira na plin.

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO - BRAVICA VRATA SE ZALEDI

Datum objave: 21.03.2011 12:36:42
Slika
PITANJE: Molim Vas da mi pomognete, rucka brave se zaledi vec na -2. Kljuc ude u bravu i otkljuca vrata, ali rucka ni da mrdne. Onda zalijevam toplom vodom, ako je do -4, pa nekako se rucka pokrene, a vrata se otvore nekako. Ali onda ne moze da se vrati rucka (kao da je nesto puklo) i vrata se ne mogu zatvoriti (uklopiti) tada nikako.Kad je u plusu vanka, sve ok.U servisu majstor je izvadio citav sklop brave (tako kaze) i podmazao i razradio, i opet isto.
ODGOVOR:Bravica se obicno zaledi kada na istoj ima vlage ili kada je dotrajala. Bravicu bi trebalo demontirati, detaljno ocistiti, oprati i podmazati sa sredstvom koje je otporno na smrzavanje ( nesto takvo se moze naci u trgovinama autodijelova ). Na isti nacin treba tretirati i sve druge dijelove mehanizma za zakljucavanja vrata. Zamolite vaseg majstora da se malo vise potrudi oko toga.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - RASTAVLJANJE RAZVODNOG MEHANIZMA

Datum objave: 25.03.2011 11:09:13
Slika
PITANJE: Volkswagen Pasat 2000g.p. 1.8 benzin 20 ventila imam problem sa curenjem ulja u predjelu zadnje strane dekla ventila. Zamjenjena brtvila ali ulje i dalje curi. Po meni ne radi se o curenju usljed lose brtve vec curi ispod pumpe koja se nalazi u toj zadnjoj zoni ali ne znam kako skinuti lanac tj.spaner lanca da bih mogao skinuti bregaste osovine.Majstor nisam ali me trenutna finansiska situacija tjera da neke stvari moram uraditi sam pa vas molim za pomoc,ako je moguce da mi napisete na koji nacin da rastavim taj sklop bregaste osovine,lanac,spaner lanca... U nadi da cete mi pomoci lijepo vas pozdravljam
ODGOVOR:Za obaviti navedene radove uz poznavanje postupka demontaze i montaze bregastih osovina i kompletnog razvodnog mehanizma , potrebno je imati i specijalni alat za fazu motora ( alat za blokadu bregastih osovina No. 3366 i alat za natezac lanca No.T10092 ) te radne uvjete na servisnoj dizalici. Postupak zamjene je slijedeci: staviti motor u fazu prema oznakama na remenici radilice i na lancanicima bregastih osovina, staviti alat za blokadu bregastih osovina, demontirati remenicu zupcastog remena ( za ovo treba koristiti alat No. 3036 da ne pukne bregasta osovina kada se otpusta vijak remenice bregaste osovine ), osloboditi natezac lanca ( koristiti alat T10092 ), demontirati sve konzole bregaste osovine usisne i ispusne, obaviti potrebne radove. Nakon ovoga obrnutim putem sloziti sve natrag. Paziti na napetost lanca, napetost zupcastog remena , tocan polozaj faze motora.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - RASTAVLJANJE RAZVODNOG MEHANIZMA

Datum objave: 25.03.2011 10:59:33
Slika
PITANJE: Volkswagen Pasat 2000g.p. 1.8 benzin 20 ventila imam problem sa curenjem ulja u predjelu zadnje strane dekla ventila. Zamjenjena brtvila ali ulje i dalje curi. Po meni ne radi se o curenju usljed lose brtve vec curi ispod pumpe koja se nalazi u toj zadnjoj zoni ali ne znam kako skinuti lanac tj.spaner lanca da bih mogao skinuti bregaste osovine.Majstor nisam ali me trenutna finansiska situacija tjera da neke stvari moram uraditi sam pa vas molim za pomoc,ako je moguce da mi napisete na koji nacin da rastavim taj sklop bregaste osovine,lanac,spaner lanca... U nadi da cete mi pomoci lijepo vas pozdravljam
ODGOVOR:Za obaviti navedene radove uz poznavanje postupka demontaze i montaze bregastih osovina i kompletnog razvodnog mehanizma , potrebno je imati i specijalni alat za fazu motora ( alat za blokadu bregastih osovina No. 3366 i alat za natezac lanca No.T10092 ) te radne uvjete na servisnoj dizalici. Postupak zamjene je slijedeci: staviti motor u fazu prema oznakama na remenici radilice i na lancanicima bregastih osovina, staviti alat za blokadu bregastih osovina, demontirati remenicu zupcastog remena ( za ovo treba koristiti alat No. 3036 da ne pukne bregasta osovina kada se otpusta vijak remenice bregaste osovine ), osloboditi natezac lanca ( koristiti alat T10092 ), demontirati sve konzole bregaste osovine usisne i ispusne, obaviti potrebne radove. Nakon ovoga obrnutim putem sloziti sve natrag. Paziti na napetost lanca, napetost zupcastog remena , tocan polozaj faze motora.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - GUBI TEKUĆINU

Datum objave: 27.03.2011 23:17:38
Slika
PITANJE:

Imam problem sa gubljenjem rashladne tecnosti. U pitanju je Opel Astra G 1.7 DTI koji je poznat da mijesa ulje i tecnost tako da nisam htio da zanemarim taj problem.Tecnost ne nestaje redovno nego samo recimo svaki drugi ili treci dan, dok drugim danima ne nestaje ni kapi. Pregledao sam svako crijevo i nigdje se ne vidi da pusta tecnost niti tragovi permanta (pregledao sam i unutrasnost kabine). Tecnost iskljucivo nestaje nakon sto auto prenoci i to cak do pola litra u toku noci. Tecnost ostaje na istom nivou u toku rada motora.Nivo ulja se nekada povecao prije nego sam primjetio da mi nestaje permanta. Onda sam izbacio visak da bi mogao pratiti rast ulja, ali od tad se nikad nije povecao. Ulje je normalne boje, ima malo pjene na cepu motora a na rezervoaru tecnosti nista. Jedino sam primjetio da, kada prstom zavucem ispod cepa motora, ima dosta bijele pjene. Auto vozim najcesce na kratkim relacijama pa ne znam da li se zbog toga stvorila pjena. Vec vise od mjesec dana cekam neki konkretniji znak kvara pa da znam sta da popravljam posto moze biti poprilicno skup popravak. Moj automehanicar je zbunjen kao i ja, a nista konkretno se ne desava pa molim vas da me posavjetujete.

ODGOVOR:

U ovom slucaju treba biti detaljan i sistematski pregledati kompletan rashladni sustav. Najbolji nacin da se to napravi je servisna dizalica. Kada je vozilo na dizalici treba demontirati sve zastitne poklopce koji zaklanjaju pogled na pojedine detalje rashladnog sustava ( poklopac zupcastog remena , filter zraka ako smeta ). U ovom slucaju to moze biti i pumpa za vodu . Ako se trag tekucine ne vidi tada bi trebalo ispitati sve spojeve i dosjede gumenih cijevi, hladnjak, radijator grijaca, pojedine brtve na motoru, ventil grijaca. Emulzija koju vidite moze nastati kao posljedica kratkih relacija voznje kada se motor ne moze zagrijati. U tom slucaju radi o kodenzatu sto je normalna pojava. Ako se sumnja na ostecenje brtvila glave tada se to moze provjeriti mjerenjem HC i CO2 u ekspanzionoj posudi . Dozvoljena kolicina navedenih plinova ne smije biti veca od 25 ppm .

na vrh Povratak na vrh

LAND ROVER FREELANDER - JAKI ZVUKOVI U ZADNJEM DIJELU

Datum objave: 23.03.2011 17:30:48
Slika
PITANJE: postovani,radi se o land roveru freelanderu 1998 god benzin jaki zvukovi u zadnjem dijelu auta, mislio sam da su gume ms ali stavio sam nove ali isto mislim da se mijesaju dva slicna zvuka ali ipak razlicita pa pretpostavljam da je greska u kardanu i zadnjem diferencijalu. Molio bi Vas da mi odgovorite da li treba mijenjati neke lezajeve i ulje u diferencijalu.Zvukovi su sve intenzivniji pa se bojim da ne dode do nekog loma.
ODGOVOR:Nije dobro da na osnovu pretpostavki mijenjate pojedine dijelove. Najprije treba obaviti detaljan pregled pojedinih dijelova i sklopova a nakon toga kada se otkrije uzrok, poduzeti potrebne radnje u cilju otklanjanja neispravnosti. Na Vasem vozilu treba ispitati slijedece : lezajeve zadnjih kotaca, srednji lezaj kardanskog vratila, lezajeve diferencijala, ulje u diferencijalu, diferencijal. U servisnim uvjetima nam nije tesko napraviti navedeni pregled i utvrditi sto je neispravno. Pokusajte prema navedenim smjernicama ispitati sve sto je navedeno , ukoliko ne uspijete uvjek mozete zatraziti pomoc strucne osobe ili servisa.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA - RASPLINJAČ

Datum objave: 27.03.2011 23:01:33
Slika
PITANJE:

Postovani, vlasnik sam Skode Felicie 1.3 s rasplinjacem.Rasplinjac sam prije 2000km reparirao, zamijenio sam sve osim dizni. Nakon podesavanja smjese (sluhom) motor stvarno lijepo radi i prosao je eko-test prilikom registracije bez problema.Kako je ovih dana prilicno hladno pojavio se problem s jutarnjim paljenjem. Prije paljenja, pritiskom na papucicu gasa aktiviram automatski cok, okrenem kljuc, motor proradi, ali nakon nekoliko sekundi se ugasi. Tako probam jos dva puta nakon cega se motor vise ne gasi i dalje nema nikakvih problema.Prije ovih hladnijih dana, motor je proradio kako ljudi vole reci 'na zub' i nije bilo nikakvih problema. Ispocetka sam imao problem s membranom coka (dva stupnja), nju sam zamijenio i podesio ta dva stupnja otvaranja coka po podacima za VW Polo 1.3 koji ima isti takav rasplicnjac zato sto nemam tocne podatke za skodin 1.3 motor. Ovo sto mi se dogada mi djeluje kao da bi problem mogao biti u prevelikoj otvorenosti krilca coka kod prvog stupnja. Nakon sto motor proradi jasno se primjeti kako se ukljuci i druga razina coka. Zamolio bih vas, ako znate, da mi javite tocne podatke podesavanja 2-stupanjske membrane coka za ovaj motor. Napominjem da je motor u prilicno dobrom stanju sa 125000km. Jos bih vas zamolio da mi kazete sto tocono, o motoru, govori razina HC u sastavu ispusnih plinova motora. Na eko-testu izmjereno je 160.

ODGOVOR:

Motor se nakon prvog i drugog paljenja gasi radi hladne usisne grane, kada dode toplije vrijeme situacija ce se opet popraviti. U svojoj bazi podataka nemam podatke o polozaju leptira za hladni start. Istoga mozete podesavati prema Vasoj logici te na taj nacin odrediti kada motor njbolje pali. HC u ispusnom sustavu je neizgoreno gorivo a dozvoljena kolicina za Vas motor je 300 ppm . Uz rasplinjac vazni faktori za lako paljenje motora su jos kompresija i kut predpaljenja.

na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 - OD MAJSTORA DO MAJSTORA

Datum objave: 26.02.2011 13:39:13
Slika
PITANJE: Postovanje, imam jedan problem koji ne zna nitko rijesiti u mojoj okolici, a i sire, pa se obracam vama u nadi da cete imati kakav koristan savjet ili rjesenje. Problem je nastao prije 2 mjeseca, kada je auto dosao od jednog majstora. Naime auto je tada imao drugi problem, koji je taj majstor rijesio, ali vidjeo je usput da mi malo curi gorivo na bosch pumpi, i na svoju ruku je otklopio tu bosch pumpu i stavio silikon, sto po meni nije trebao da dira. Nakon toga mi je auto poceo dosta slabije vuci, a prvo paljenje dnevno je trajalo 10-15 minuta, s tim kad ga upalim da mi je slab izmedu 900 i 1000 okretaja i slabo je primao gas. Primjetio sam da u glavnom crijevu od dovoda goriva (od rezervara) ima mjehurica zraka, opet sam mu vratio auto nazad, tek tada mi je majstor spomenio da je dirao zadnji put bosch pumpu, i rekao mi je da pumpa ne valja. Nabavio sam drugu polovnu bosch pumpu, odvezao auto kod drugog majstora da mi to promijeni, ali nakon toga je auto palio jos teze, oko 25-30 minuta dnevno, a problem sa zrakom je ostao, ili jos bolje receno preko noci se vratilo svo gorivo u rezervar, pa sam ga odvezao kod treceg majstora, koji mi je ugradio nepovratni ventil izmedu filtera i bosch pumpe. Auto je nakon toga upalio malo bolje dok sam odlazio od majstora, ali nedugo zatim je crkao i vise ga nisam mogao upaliti. Zvao sam majstora, koji je dosao da vidi u cemu je problem. Otpojili smo crijevo od glavnog dovoda goriva, stavili smo njegovu pumpu da povucemo gorivo iz rezervara, ali je samo zrak izlazio, i nikako nismo mogli navuci gorivo, a rezervar je do pola bio pun. Mislim da se desava nesto sa zrakom, da nije u pitanju bosch pumpa, iako su sva tri majstora rekla da je i druga pumpa u kvaru. Sta vi mislite? I jos jedno pitanje. Promijenio sam termostat od vode, ali auto jako slabo grije. Kada je na mjestu, jos nekako i radi, ali u voznji ne grije kako treba. Temperatura motora se penje do max 60, preko toga ne ide. Nadam se da cete imati vremena odgovoriti na moj mail, i dati mi koji koristan savjet.
ODGOVOR:AUDI B4 1,9 TDI 1994. Prema svim detaljima koje ste naveli nije tesko zakljuciti da morate pronaci servis koji zna popraviti Vase vozilo jer se ne isplati koristiti usluge nekvalitetnih servisa. U ovom slucaju treba najprije ispitati mehanicko stanje motora ( faza , kompresija ) , nakon toga se mora provjeriti cistoca rezervoara i goriva , ispravnost filtera. Ako je sve sto sam spomenuo u redu tada se treba pozabaviti s visokotlacnom pumpom i upravljackom elektronikom pumpe. Bitno je da pumpa koju ugradite bude potpuno ispravna i da je ista kao originalna ( mora imati isti kataloski broj ). Pumpa koju ste sada ugradili moze takoder biti neispravna a Vi istu ne mozete ispitati jer za to nemate uvjeta. Termostat koji ste ugradili je takoder neispravan jer motor ne postize radnu temperaturu. Zatrazite uslugu servisa koji ima ugled i preporuku.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - ZVUK GREBANJA

Datum objave: 27.03.2011 23:14:08
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam opel astre 1.6 16v G model 2003 god. sa prijedenih 68000 km. Prvi vlasnik i servisirana u ovlastenom servisu.Pojavio se zvuk grebanja, ( mislim u prednjim amorizerima) nakon prelaska preko lezecih policajaca Ili slicnih neravnima na cesti.Dali znate u cemu je problem i dali mogu amortizere testirati na teh.pregledu vozila? (ukoliko je problem u njima).

ODGOVOR:

Zvuk koji ste opisali moze nastati radi amortizera , radi aksijalnih lezajeva prednjih opruga, radi gumenih blokova ovjesa, radi ostalih oscilirajucih dijelova ovjesa. Amortizere mozete ispitati na tehnickom pregledu ali nije sigurno da cete tom prilikom i defektirati opisanu pojavu. U svakom boljem servisu moze se tocno utvrditi radi cega nastaje opisani zvuk.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 - MIŠ U AUTU

Datum objave: 25.03.2011 10:54:39
Slika
PITANJE: Imam nesvakidasnju situaciju ,mis mi se uvukao u auto primjetio sam narukavicama da je tu,postavio sam navecer ljepilo i da jutra je nalitio,mislim da sam ga se rijesio ali ne i problema.isti dan dok sam isao auto uljkucio se najprije kvar desnog rikverc svijetla pa odmah poslije toga desnog stop svijetla,pomislio sam na sijalice ili osigurac,ne to radi normalno samo mi prijavljuje gresku izgleda da je mis neke kablove nagrizao.molio bih pomoc da mi kazete gdje se nalaze ovi kablovi koji prijavljuju greske (svijetla rade normalno ali pokzuje mi gresku) da nerastavljam nepotrebno,imao sam nekoliko kontakata sa vama i svaki put uspjesno i jos jednom zahvaljujem cekam vase instrukcije i unaprijed hvala ( nebi rado isao u servis jer tu sam sigurno par dana bez auta a racun ohoho
ODGOVOR:Ostecenje instalacije moze nastati kod ploce s osiguracina i relejima koja se nalazi lijevo od volana i nije lako dostupna. Od toga mjesta instalacija ide uz lijevi prag i tako duz cijelog vozila sve do zadnjih lampi. Do instalacije koju sam naveo moze se doc kada se oslobodi tapecirung na podu vozila. Elektricni vodovi se nalaze zasticeni u odgovarajucoj izolacionoj cijevi .
na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA - ŠKRIPANJE

Datum objave: 25.03.2011 10:39:34
Slika
PITANJE: Postovani ,imao bih pitanje vezano za automobil skoda felicia 1.9 D . U zadnjih par mjeseci mi se osjeti skripanje na desnoj strani motora .Isao sam kod nekoliko majstora ,mijenjao remenicu,lezajeve i opet isto? Mozete li mi molim Vas pojasniti u cemu je problem? Napomenuo bih da se skripanje osjeti samo kada je auto u leru i kada ga tek upalim .
ODGOVOR:Navedeno skripanje nastaje na sustavu kanalnog remena a moguci uzroci su : kanalni remen, natezac kanalnog remena, lezaj natezaca, lezajevi alternatora, ostali lezajevi koji se okrecu uz pomoc kanalnog remena. Kvar je nakada zahtijevno defektirati i ovisi samo o strucnosti i sposobnosti mehanicara.
na vrh Povratak na vrh

DAEWOO NUBIRA - SERVO VOLAN

Datum objave: 21.03.2011 12:56:52
Slika
PITANJE: Nekoliko puta smo se kontaktirali i svaki put ste mi pomogli. Sve pohvale. Imam Daewoo Nubiru 1.6 SX, 2000.g., 78 kW, karavan. Prije mjesec dana volan mi je postao jako tvrd, kao da ne radi servo uredaj. Moj prijatelj mehanicar mi je rekao da je u pitanju vjerovatno servo pumpa. Inace volan nije uvijek konstantno tvrd, nego kao na preskoke. Kad okrenem volan za npr. 90°, prvih nekoliko stupnjeva je mekan, a zatim tvrd i tako uvijek u pocetnom polozaju zakretanja je mekan. Sljedecih dana volan je ponekad manje tvrd, ponekad vise sto mi nije jasno. Volan se pri izlasku iz zavoja ne vraca nego ostaje u tom polozaju. U voznji je vise tvrd nego dok stojim. Citajuci po forumima i raspitivanjem saznao sam da neispravna servo pumpa zuji. Moja servo pumpa ne zuji, ulje u posudi uredno cirkulira i ne pjeni se. Na taj nacin sam eliminirao servo pumpu. Nakon nekoliko dana sve proradi kao da nije bilo kvara i potraje otprilike dva tjedna, a nakon toga ponovo isti problemi. Ni sam vise nisam pametan. Svi mi sugeriraju na pumpu, a ja bas nisam siguran u to, jer misljenja sam da ona ili radi ili ne radi. Da li je u pitanju letva volana ili nesto drugo. Inace vec otprije dvije godine mi se cuje u velikim zavojima nekakvo lupkanje. Ne znam ima li jedno veze sa drugim.
ODGOVOR:Svi detalji koje ste naveli ukazuju na gresku u sustavu hidraulike volana a ne na mehanicku gresku mehanizma volana. Vase pretpostavke da li je nesto ispravno ili neispravno ne zance nista jer i dalje imate prisutan problem s volanom. Volanom se treba poceti baviti a to znaci nesto raditi . Prvo sto mozete napraviti je da izmjenite ulje u sevo volanu i da nakon toga vidite rezultat te akcije. Druga radnja treba biti kontrola visokotlacnih cijevi servo volana, treca radnja bi bila ispitivanje pumpe servo volana a to bi ukljucilo rastavljanje pumpe , provjeru i eventualno ciscenje pumpe iznutra. Na kraju ostaje najslozeniji dio a to je hidraulika na samom servo volanu . Za ovo je potrebno demontorati servo volan s vozila i nakon toga obaviti pregled i eventualni servis istoga.
na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO - TEMPERATURA MOTORA

Datum objave: 19.03.2011 17:04:50
Slika
PITANJE: Vozim Ford Mondeo 2.0 TDCi iz 2002. Imam problem sa zagrijavanjem motora. Inace se sporo zagrijava, a kad je motor malo vise opterecen, odnosno kad ide uzbrdo, onda se zagrije na nekih 90 stupnjeva. Medutim, cim krenem nizbrdo, po ravnom, motor se naglo ohladi (kazaljka padne na nulu). Vozio sam ga na dijagnostiku u Fordov servis i pokazuje da je sve u redu, mjenjao sam termostat,vodenu pumpu,i antifriz,sve orginal djelovi, ali nista se nije promijenilo.Moram napomenuti da grijanje kabine imam normalno
ODGOVOR:Termostat motora je jedini element koji obavlja funkciju regulacije temperature motora. On mora biti siguran, kvalitetan, precizan i pouzdan. Ako niste sigurni u ispravnost termostata ispitajte ga ponovo. Najbolji nacin je da izmjerite temperaturu motora kada kazaljka termometra padne nisko. Ako je tada temperatura motora normalna ( 90°C ) imate laznu informaciju o temperaturi a cesti uzrok je senzor ( indikator ) za temperturu motora. Ako je u tom mometu temperatura motora niska , tada je uzrok termostat.
na vrh Povratak na vrh

MINI COOPER - GUBI TEKUĆINU

Datum objave: 27.03.2011 23:40:52
Slika
PITANJE:

Postovani, pohvale stranici i brzini davanja odgovora. Ovako prije nekih tjedan dana sam uocio da mini gubi rashladnu tekucinu. Prvo, auto omah odnio kod lokalnog mehanica, posto u Losinju nema servisa. Nakon pol sata dijagnoza: hladnjak curi. OK, narucim hladnjak, drugi dan dodje mehanicar montira, stavi novu rashladnu tekucinu i sve ok. Neoprezan nisam provjerio koliki je nivo tekucine. Drugi dan dodjem do auta idem pogledati nivo vode, ono prazno. Opet kod istog mehanicara, ono opet doli, sve na novo. Idem provozati auto, u voznji ne izgubi vodu! Idem spavati voda na MAX, probudim se vode nema J. Mehanicar sumnja na brtvu glave, ali meni nije jasno dal je to moguce, posto on gubi vodu i kad motor miruje, ne radi. TJ. Nema cirkulacije vode. Moze savjet?

ODGOVOR:

Rashladna tekucina moze nestajati a da se to ne vidi. Takva mjesta su obicno nedostupna pogledu ( radijator grijaca, pumpa za vodu, brtve na strani usisno ispusnog kolektora ) . Ako je uzrok brtva glave u to treba biti siguran jer trosak popravka nije mali. Poznati simptomi su : bijeli dim, tlak u rashladnom sustavu, povecavanje nivoa ulja u motoru. U ovom slucaju samo je stvar sposobnosti mehanicara da prepozna i otkrije kvar. Nakon toga treba predloziti rjesenje i uz vasu suglasnost otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - DOCI MOZETE UVIJEK

Datum objave: 06.03.2011 22:55:45
Slika
PITANJE: gosp. meicu opristite molim vas ako sam dosadan,ali bojim se da nisam dobro predstavio svoj problem pa me niste razumjeli karike i dim o kojem sam vas pitao vise nije problem.radi se o tome da se nesto desava sa autom ali ja neznam o cemu se radi.jutros mjerio ulje kako ste mi rekli i stoji ko i juce medjutim kad sam reko majstorima da mi ulje mirise na benzin kao da su znali da cu to reci .ja se bojim da su oni nesto zeznuli ali nece da mi kazu vec su samo onako provizorno to zamaskirali.sumnjam da je pukla glava motora ili da nisu stavili odgovarjuci kvalitetan) dihtung glave.danas sam ga vozio jedno 70 km i onda otvorio haubu i ugledo ulje oko 4.tog klipa tacno gdje je dihtung glave i vec sam vam rekao da auto super cak je i skroz malo goriva potrosio na ovoj relaciji stoa sam danas napravio.medjutim kad se motor ohladio i kad sam ga ponovo upalio ko da je drugo auto i odma je poceo da trosi vise(bordkompjuter pokazuje)sad je auto u servisu i rekli su da ce ga pregledat na dizalici.ja nevjerujem da ce oni rijesiti taj problem zato sam i htio kod vas doci ili bar da mi na osnovu ovoga sto sam napisao pomognete.
ODGOVOR:Ukoliko zelite doci kod mene to mozete uvijek. Jedino mi je zao sto morate raditi toliki put i radi eventualnog vremenskog trajanja dijagnostike i popravka vozila. Na Vasem vozilu mozemo utvrditi cinjenice, otkriti neispravnosti, predloziti rjesenje, obaviti popravak . Moram priznati da sam malo iznenaden sto u Vasoj neposrednoj okolici ne mozete rijesiti probleme na vozilu. Jedina pomoc koju mogu dati je u pisanoj formi ali od toga u ovom slucaju nema rezultata. Jedino sto mogu reci je da prevelika kolicina goriva koja ulazi u motor moze povecavati nivo ulja u karteru. Na Vasem vozilu najprije treba ispitati mehanicki sustav motora, nakon toga sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav paljenja. Molim Vas da prilikom pisanja maila uvjek navedete sve detalje i tehnicke podatke o vozilu ( marku vozila, tip vozila, vrstu motora, snagu , zapreminu , motor code po mogucnosti ). Javite se opet po potrebi . DODATNA INFORMACIJA: gosp. meicu hvala vam na razumijevanju.situacija je tranutno ovakva: nakon sto sam im u servisu pokazao na kojem dijelu motora je ulje procurilo rekli su da ce postavit na dizalicu i pogledat.nisu to uradili, dobro,mozda nisu ni morali jer su taj dio motora oprali i vratili mi auto i rekli da dalje pratim stanje tog dijela.cini mi se da sad manje trosi ulje sto povezujem sa onim sto ste mi rekli da ce se karika prilagodit cilindru pa ce prestat dimit i trosit ujle.sto se tice rjesavanja problema u mojoj okolici,ja vjerujem da postoje strucnjaci ali ih ja ili nemogu naci ili ti strucnjaci fushere ako im niste poznanik.ja sam sve ovo sto sam odradio na autu htio radit u ovlastenom audijevom servisu i poslije razgovora sa covjekom u tom servisu kaze on meni da su sigurno otisle samo gumice ventila ali da oni to nerade.kaze ...mi uzmemo auto,otvorimo, izmijenimo sve i damo garanciju... sto je u redu ali kaze da bi to kostalo oko 5-6 hijlada eura i na sve to jos po gradu cujem da ni kod njih nisu originalni dijelovi.iz tog razloga sam izabrao servis na cijem parkingu inace parkiram auto. tako da sad pratim situaciju i moram vam priznati da sam ga jedan dan malo zesce provozao.nekih 150km/h ali ne duze od 3min. i obrtaji nisu isli preko 5000.bojim se da je tad i propisao motor jer je tek bilo predjeno oko 400km od operacije.poslije toga je i imao malo cudan zvuk kad dodajem gas ( ko suprugin usisivac)i to je prestalo poslije 2-3km.sada je na satu oko 700km od operacije,a kad predjem hiljadu majstor koji je radio glavu kaze da dodjem na dotezanje glave.dok ovaj drugi koji je koji je sve to rastavio i sastavio kaze da on nebi dotezao. ja sam citajuci vase savjete negdje procitao da se glava ne doteze. naravno ako je sve uradjeno kako valja.AKO? e onda se sjetim onog usisivaca pa se pitam da li su i njega postavili kako treba. evo zbog ovoga AKO bi se ja vrlo rado uputio u samobor da mi vi malo protresete auto.ovu sedmicu sam 1.smjena na poslu tako da kad se vratim servis vec bude zatvoren pa cekam ponedjeljak kad sam 2. smjena da jos malo porazgovaram sa majstorima.u svakom slucaju cu vas obavjestavat o stanju. auto je AUDI A4 2.0 BENZIN 96kW 130 PS oznaka motora je ALT jos da kazem da su karike koje su ugradjene goetze. dimenzije 82.5 (1.20 1.50 2.00) i ja sam pronasao podatak na internetu da su to odgovarajuce dimenzije,ja sam vidio samo ambalazu karike nisam.ovo vam kazem zato sto kad je majstor rekao da su cilindri odlicni ja sam ga pitao da li ih je mjerio kaze da nije pa poslije svega svega sam pun sumnji.gumice ventila je navodno promijenio i kaze da je cijena tih gumica bila pola eura po komadu,a ja sam obisao puno prodavnica autodijelova i i cijene su bile od euro i po do 4 eura koliko su u ovlastenom VW servisu. pa se pitam i dali je glavu sredjivao.znam da vas ovo mozda ne interesuje ali samo zelim da vam sto bolje docaram situaciju sa srevisima i majstorima u mojoj okolici. pozz. iz sarajeva
na vrh Povratak na vrh

BMW 520i- POTROŠNJA ULJA

Datum objave: 21.03.2011 01:40:34
Slika
PITANJE: Nedavno, prije 3 mjeseca, kupio sam BMW E39 520i iz 1999 godine iz pouzdanih izvora. Stanje prijedenih kilometara je nesto malo preko 211000km i uredno je servisiran sto se moze zakljuciti po definitivno svemu sto auto ima. limarija ocuvana, tapecirung, zvuk motora, sve sve, pa i plin. No, desava se prevelika potrosnja ulja. Koristim MOBIL S 10W 40. Koristim nekakvo pakovanje 5 litreno po 200kn. Na 1000km skoro popije cijelu litru. Mozda cak i vise. Na promijeni ulja ne potrosi nista do oko 2000km dok ga ne razbije a nakon toga...nemoze mu se nasmagati ulja koje moze popiti. Moja pretpostavka je da mozda koristim krivo ulje!? Nacuo sam da je moguce da svasta prodaju na akcijama tim gdje je ulje ultra jeftino. Neki kazu cak da je normalno za takav auto da trosi malo vise, pogotovo stoga sto ima ugradeni plin. Svatko ima svoje nekakvo misljenje i opredjeljenje, pa me zanima i Vase kao profesionalca u svom poslu.
ODGOVOR:Motorno ulje treba kupovati kod pouzdanih dobavljaca a ne u velikim trgovackim lancima. Uz to bi trebalo provjeriti i benzinske injektore te vrijeme ubrizgavanja goriva. Prevelika kolicina goriva moze dospijeti u karter i tako bitno smanjiti kvalitetu motornog ulja. Po potrebi obavite i test motora ( kompresija, propustanje cilindara ) . Cesti uzrok potrosnje ulja su i dotrajale vodilice ventila. Plin LPG nije uzrok potrosnje ulja.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 - ESP I ASR

Datum objave: 27.03.2011 23:18:53
Slika
PITANJE:

kupio sam nedavno Citroen C5, 2004 godina, 110 000km, 2.2 HDI, odlicno ocuvan auto. Prije kupnje obavio sam servis u ovlastenom servisu gdje su mi konstatirali da je auto sasvim u redu i preporucili promjenu prednjih diskova i kocionih plocica na sva 4 kotaca, te kuglu na prednjem desnom kotacu. Nakon toga je izvrsena promjena svega navedenog, te mi se odmah sutradan pojavila poruka na putnom racunalu kako ESP/ASR not function. Moram napomenuti da ABS uredno radi, te kako nema nikakvih dodatnih problema. Pa me zanima sto je uzrok tomu, i dal to ima veze s promjenom kocnica? A cuo sam da bi to moglo imati veze sa senzorom kuta volana, pa Vas molim za savjet.I jos jedan faktor koji me malo brine je potrosnja.Predhodni vlasnik kaze da mu je u gradskoj voznji trosio oko 8l, a meni trosi 10l...Sa velikim zanimanjem cekam Vas odgovr.

ODGOVOR:

ESP i ASR rade u kombinaciji s ABS sustavom . Obzirom da su obavljani radovi na kocnom sustavu i mijenjani diskovi , potrebno je obaviti kompjutorsku dijagnostiku sustava ESP i ASR . Mozda ce nakon toga trebati samo izbrisati snimljene greske . Na povecanu potrosnju goriva mogu utjecati mnoge neispravnosti . Radi toga bi trebalo takoder obaviti testiranje pojedinih sustava na motoru ( mehanicki sustav, hidraulicni sustav, sustav dobave goriva, sustav za upravljanje motorom ).

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - MUKE SA MAJSTORIMA

Datum objave: 21.03.2011 11:43:21
Slika
PITANJE: Obracam vam se po prvi puta i molim za pomoc.Vozim renault laguna 1.9 dci iz 2003.godine.U 7 mjesecu ove godine pocinju moje muke s autom Prvo sam poceo imati problema s klima uredajam ,Dogada mi se to da prilikom brzine vece od 100 km na sat klima uredaj se ugasi i vise se ne ukljucuje sve dok brzinu ne spustim ispod 90 km na sat.Tu se upali a zatim poonovo ugasi iznad 100 km na sat.Obisao sam puno majstora ali svi kazu jedno ,da brzina nema veze s klima uredajem odnosno s takvim problemom i da ga ne znaju otkloniti. Uslijed pokusaja rjesavanja tog problema otisla mi je turbina odlucio sam se na reparaciju i dao sam je u Vinkovcima ozbiljna firma s garancjom na rad.nakon sto mi je majstor turbinu skinuo i ja ju osobno odnio u Vinkovce(iz Osijeka sam) te istu majstoru vratio...nakon stavljanja turbine.. auto vise neide kao sto je isao prije kvara.Auto je lijen ..crno dimi ...do 2500 obrtaja osjecam se kao Kremenko u svom vozilu,nakon 2500 obraja auto ubrzava ali niti priblizno onom kao prije kvara,auto sam vratio majstoru i objasnio mu kao sada vama on je „navodno“ocistio interkuler, EGR ventil ,skinuo auspuh, ocistio katalizator i sva crijeva(sta god mu to znacilo) zamijeni neki senzor koji se nalazi na crijevu interkulera .usput je rekao kako je turbina OK.(moje misljenje kao laika da s turbinom ipak nesta ne valja).njegov savjet je bio „ispiriti“ vozilo na autocesti ucinih to....naravno bezuspjesno.S autom sam se patio do prije mjesec dana (u tom periodu sam bio kod jos dvojice majstora da mi pokusaju otkloniti kvar,ali nitko nije znao ) kada mi je u voznji puknuo zupcasti remen.zamijenjeno je ono sto je posavijano i vec kad je motor rastavljen pa se promijenilo i ono preventivno ( a sta sve ne znam ).E sad... na povratku do kuce ( od majstora do moje kuce nekih 15 km )upalila mi se lampica rucne kocnice u isto vrijeme lampica ABS sustava,kazaljka pokazivaca brzine na nulu tamo je i ostala.brojac kilometara ne radi a isto tako putno racunalo izbacuje lude pokazivace kao trenutna potrosnja 48 litara..itd.Dogodilo mi se i to da kada ubacim karticu za paljenje nemam vise kontakt nego je moram ugurati skroz do kraja i kada ju izvlacim van auto se ugasi ali radio radi jos par sekundi te se onda ugasi(prije se gasio odmah kada bih karticu izvukao van)Klima uredaj ne radi uopce.Jednostavno nemam vise snage a niti novaca za taj auto zato vas molim za pomoc.unaprijed hvala,(vjerojatno sam stosta zaboravio nabrojati) e da zna mi se desiti da mi kvacilo ostane na „pola „te papucicu moram rucno odnosno nogom vratiti.Nadam se da cete mi znati odgovoriti na moje upite,HVALA
ODGOVOR:Prema Vasem detaljnom opisu radi se o tri razlicite vrste gresaka i to : mehanicke greske, neispravan rad sustava komforne elektronike, neispravnom sustavu klima uredaja. Navedene neispravnosti nisu povezane jedna s drugom i treba ih rjesavati svaku za sebe. Najprije treba rijesiti mehanicki sustav motora i napraviti da motor normalno funkcionira ( ubrzanje, snaga, potrosnja ), nakon toga se treba pozabaviti problemima koji su elektricne i elektronske prirode ( neispravan rad pojedinih elektricnih i elektronskih sklopova i dijelova ). Na kraju ostaje za uredenje i klima uredaj. Vi ste imali nesrecu sto niste odmah naisli na servis koji je kvalitetan i profesionalan.
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 6 - POKVARIO SE WEBASTO

Datum objave: 23.03.2011 17:27:40
Slika
PITANJE: Mazda 6 diesel, na 120 000 km i sve redovne servise u ovlastenom servisu , zalio sam se na zujanje iz webasta za zagrijavanje motora, odgovorili su mi da se mora promijeniti cijeli sklop webasta koji kosta 13000 kn.Zanima me dali je moguce da se webasto pokvarilo na toj kilometrazi i dali je moguc popravak istog.Mislim da se ipak ne bi smjelo pokvariti tako nesto na automobilu koji kosta 200 000 kn i onda nikome nista jer je istekla garancija.
ODGOVOR:Webasto grijac se moze pokvariti kao i mnogi drugi sustavi na vozilu. Nezgoda je jedino u tome sto sustav Webasto ne mozete popraviti u ni jednom servisu osim u servisu Webasto ako isti postoji . Razlog tome je sto sluzbeni i nesluzbeni servisi nemaju za to potrebnih dijelova jer takvih vozila s Webasto grijacem ima jako malo. Slazem se s Vama da se to ne smije dogadati na tako skupom vozilu koje nije ni jako staro.
na vrh Povratak na vrh

BMW E36 318i - AUTO JE BIO POD VODOM

Datum objave: 26.02.2011 13:30:58
Slika
PITANJE: Imam Bmw e36,318i automatik,1993 godine..Prije mjesec dana sam nastradao i izletio s njim u kanal..Auto je bio do krova pod vodom..Promjenio sam sva ulja,ali i dalje imam problem s getribom..Ispocetka automatska getriba nije uopce reagirala na brzine.Skinuo sam karter i izbacio svo ulje iz nje koje je bilo dosta vodenasto i smeckaste boje..Stavio sam Inino ulje atf i sve je bilo ok 3-5 dana..Vec sam 4 puta skidao karter i mjenjao ulje,ali svaki put nakon par dana nije htjelo reagirati na brzine i auto nije htio nigdje ici..Neznam vise sta bi napravio,svaki put je ulje vodenasto i pjenasto..Pa bi Vas molio za savjet i dali postoji kako rijesenje za to?Postoji li mozda neko specijalno ulje za automatke getribe ili nesto drugo..
ODGOVOR:Odgovarajuce ulje za mjenjac je Dextron II ili originalno koje mozete nabaviti u svakom BMW servisu. Uz to ulje treba zamijeniti i filter mjenjaca . Ako i nakon toga bude problema treba ispitati solenoidne ventile mjenjaca, obaviti po potrebi dijagnostiku mjenjaca, provjeriti rad sustava za upravljanje mjenjacem.
na vrh Povratak na vrh