Danas je: 26.08.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW PASSAT 1,9 TDI - PROLJETNA AKCIJA

Datum objave: 07.04.2011 17:04:05
Slika
PITANJE:

Dobar dan i poštovanje. Bio sam kod vas jednom na servisu pa bi trebao opet. Naime, trebao bih servisirati klima uređaj na svom automobilu, a radi se o passatu 1.9 tdi, 66 kw, 1998. godina. Vidim da imate proljetnu akciju, pa bi se ovim putem naručio kod vas za taj pregled. Kad bi bilo moguće doći do vas? Zapravo bi meni najbolje odgovarala druga subota (16.4.2011.), ali onda više nije uključena proljetna akcija tj. da li bi još mogao eventualno "upasti" u tu proljetnu akciju iako sam se naručio tijekom te akcije. Lijep pozdrav i svako dobro, Goran

ODGOVOR:

Poštovani ,

možete doći u subotu 16.04. 2011. i biti ćete ukljućeni u akciju koju ste spomenuli. Dobro bi bilo da se početkom tjedna javite telefonom i da za Vas rezerviram spomenuti termin.

S poštovanjem,

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 dCi - KOJE MOTORNO ULJE ?

Datum objave: 07.04.2011 16:53:39
Slika
PITANJE:

Postovani! Imam Renault Lagunu 1.9 dci, 2000.godiste, prijelazni model jedinice. Zanima me koje ulje stavljati za produljivanje vijeka motora? Da li uopce trebam stavljati neko takvo ulje (kao sto je npr. Valvoline MaxLife) ako nema simptoma losijeg rada motora? Ako stavljam da li ce to na neki nacin lose utjecati na motor ili ce dobro utjecati na motor? Hvala!

ODGOVOR:

Ako motor dobro radi i ako ne troši ulje tada nema potrebe stavljati navedeno ulje. Za Vaše vozilo možete koristiti ulje 5W-40 . Interval izmjene ulja možete skratiti na 10.000 do 15.000 km ili jednom a još bolje dva puta godišnje. Na taj način ćete produžiti trajanje motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - GRADACIJA ULJA

Datum objave: 07.04.2011 16:50:14
Slika
PITANJE:

poštovani, prvo moram pohvaliti vaš trud i zalaganje da svima na ovoj web stranici odgovorite na njihova pitanja, same pohvale za to. ja bih vam postavio pitanje u vezi gradacije ulja za automobil vw passat 1.9tdi. auto je 2000godište i prešao je 200000km bez nekih večih problema i kvarova s potrošnjomu ulja od oko 1l na 10000km ( malo slini na turbinu). pošto se spremam na servisiranje turbine zanima me koja gradacija ulja mora ići u taj motor, da li može 10w40 sa vw normom 505 00 ili mora biti 5w40 sa normom 505 00 ili 505 01. koje je ulje bolje za turbinu u automobilu te hoće li njoj naštetiti ulje 10w40.Još moram napomenuti da taj passat nema motor sa PD sustavom već one motore prije toga ( znači običan turbodizeslki motor snage 66KW, oznake AHH )

ODGOVOR:

Za Vaše vozilo možete koristiti motorno ulje 10W-40 a to ulje treba imati oznaku 505.01 ,  Činjenica je da ulje 5W-40 (  505.01  ) nešto manje izgara u motoru jer je otpornije na visoku temperaturu . Potrošnja ulja koju ste naveli je zanemariva i ne smatra se da je to potrošnja . Uz kvalitetu ulja koju sam naveo važan je i interval izmjene ulja , najmanje jednom godišnje ili najkasnije svakih 15.000 km .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - MOTOR NEMA SNAGE

Datum objave: 07.04.2011 16:40:45
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine meić. imam pežo 307 2.0 hdi 2002. godina, prešao je 170.000 KM. desilo mi se da je akumulator jednostavno "otišao" nije moga više da upali auto (akumulator je bio star koliko i auto) i kada sam kupio novi akumulator nisam mogao da ponovno upalim već sam morao u ovlašteni servis da se reprogramira BSI. ljudi su to odradili ukucali cod za ključ i auto je ponovno osposobljeno za vožnju. međutim, kada sam počeo da vozim auto imao sam osjećaj, a i danas imam taj osjećaj da auto nema onakvu snagu kakvu je imao prije reprogramiranja BSI. auto slabije prima gas i nekako je "lijen". prije sam osjetio uvijek preko 2000 obrataja, auto ide "ludo", bez problema idem u preticanje, međutim sad više ne osjetim kad se turbina uključi. moje pitanje je "Da li to može biti posljedica reprogramiranja BSI, odnosno, možda nije sve odrađeno kako treba pa mi nedostaje jedan dio snage motora?" unaprijed hvala Vam puno...

ODGOVOR:

BSI računalo nema utjecaj na snagu motora. Postoji mogućnost da je radi neispravnog akumulatora ( veliki pad napona ) došlo do blokade ili otkazivanja sustava za regulaciju tlaka turbine ( slabo ubrzanje i nedostatak snage ). Sada kada je akumulator ispravan obavite testiranje motora i provjeru sustava za upravljanje turbinom te provjeru sustava za upravljanje motorom. U servisu naglasite da motor nema snage kao što je bilo prije.

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO NEXIA 1,5 i. - PUKAO ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 07.04.2011 16:37:12
Slika
PITANJE:

Postovani gosn Meic Radi se o Daewo Nexia 1.5 16v 66kw iy 96g Posle pucanja zupcastog kaisa razlog (strano tijelo)Nabavio sam i postavio kais prema upustvu Autodate 2.12 iz 2004g Slaze se sve i po sistemu klip u gmt prvi na vagu cetvrti na paljenje Pumpa benz radi Kablovi kao i varnica na svjecicama ok Kompresije ima al da upali nece Posle pokusaja startovanja svjecice budu jako skvasene benzinom Pokusao sam rotirati razvodnik tokom startanja al nista Naime posto se kvar desio daleko od ikakvog dijagnostickog servisa(misona imenica kod nas)Slep sluzba prevazilazi vrednost vozila Molim vas da mi kazete dal je moguce da je racunar mozda upisao neku gresku koju bi trebalo brisati il mi predlozite sta da pokusam jos ciniti Pozdrav od radoznalog nazovi *kolege*iz C.G.

ODGOVOR:

Kod ovoga vozila treba biti potpuno siguran da je faza motora točno namještena a uz to kut predpaljenja treba biti podešen na 10° / 800 ok.  Paziti treba na remenice bregastih osovina i na oznake na remenicama ( oznaka I , oznaka E ) . Osim toga postoje još i drugi faktori koji mogu utjecati da motor ne može upaliti a to su :  imobilajzer ( elektronika za blokadu paljenja ), električna instalacija i konektori ( moguć veliki pad napona ), niski tlak goriva ( bez obzira što su mokre svjećice ) , senzor radilice, sustav paljenja slaba energija iskre na svjećicama, veliko propuštanje na usisnom kolektoru, ECT senzor temperature, MAP senzor tlaka zraka, regulator tlaka goriva . na kraju može biti i ECU upravljačko računalo motora.

na vrh Povratak na vrh

KOMENTARI - O REDIZAJNIRANOJ STRANICI

Datum objave: 13.04.2011 16:21:41
Slika
PITANJE:

Poštovani Upravo sada sam primio vašu molbu da ocjenim vašu stranicu, nisam bio prije u mogučnosti. Dakle, stranica vam je odlična, dapače, super. Što da vam kažem, kad dođem na posao svako jutro, prvo što otvorim je jutarnji list i vaša web stranica. Nisam mehaničar po struci, ali volim prčkat po autima, i dobar dio sam naučio čitajući vaše odgovore i kolumne na autoportalu. Primite srdačan pozdrav i sretan vam nadolazeći uskrs. Poštovanje

ODGOVOR:

Puno hvala na odgovoru i na pohvalama, sada dok se stranica još razvija i dorađuje, važno nam je da imamo povratne informacije, zbog tehničke strane stranice.Naime, novu formu stranici daje Mateo, student informatike iz Labina, on će na stranici i diplomirati, a kako je stranica jako opširna baš zbog besplatnih savjeta, to mu je dovoljno za dobar diplomski rad. Besplatni savjeti dobit će i straničenje, a uskoro će staviti i anketu koja će mu trebati za diplomski, pa bi bilo lijepo da se što više ljudi odazove i da odgovore na pitanja koja su mu potrebna za opravdanost diplomskog baš na toj temi. Ako imate kakvih primjedbi ili sugestija, slobodno ih iznesite.

Puno hvala uz srdačan pozdrav

 

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT VR6 - ISPITIVANJE VENTILA

Datum objave: 06.04.2011 17:18:16
Slika
PITANJE:

POSTO SAM OBAVLJAO NEKE RADOVE NA PASSATU vr6 93g 2.8 12v tocnije radio sam polu generalku.ZANIMA ME KAKO SE PRAVILNO VRSI PROBA ZAPTIVENOSTI VENTILA ,POSTO SAM JA OBRADJIVAO KOMPLET GLAVU I NA KRAJU TOKARSKOG ZAHVATA SLIJEDI KAO STO ZNATE FINA OBRADA VENTILA(SLAJFANJE) MEDJUTIM NAKON OSLAJFANIH VENTILA SAM VRSIO PROBU (SA GORIVOM)I VENTILI SU MI IDEALNO DRZALI I DUGO GORIVO NA SEBI. MEDJUTIM KAD SAM SKLOPIO MOTOR I PROVOZAO GA USTANOVIO SAM DA MI VENTILI NE DRZE BAS NAJ BOLJE ,PA ME SAD ZANIMA DALI SAM POGRIJESIO STO NISAM KORISTIO ONU BOJU KOJA SE KAO STO ZNATE KORISTI ZA TOCNIJU KONTROLU ,DALI POSTOJI NEKI BOLJI NACIN DA SE TA SAMA KONTROLA BOLJE URADI.NADAM SE DA NECE DOC DO NIKAKVIH TEHNICKIH PROBLEMA NAJ LJEPSA VAM HVALA.

ODGOVOR:

Način na koji ste ispitivali ventile je sasvim dobar. Ako su hidropodizači ispravni tada ventili sigurno dobro zatvaraju i brtve. Osim ventila propuštanje se može događati i na klipnim prstenima. Kada je motor sklopljen može se izmjeriti kompresija i napraviti test propuštanja cilindara.

na vrh Povratak na vrh

VW JETTA 1,6 S - PROBLEM SA KVAČILOM

Datum objave: 06.04.2011 17:11:19
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu, imam problem sa kvacilom, VW Jetta 1.6,55kw, 1985 god. Prije 2 mjeseca stavljena je nova lamela i korpa. Stara lamela je bila skroz poderana i kvacilo je hvatalo visoko. Nakon ugradnje nove lamele kvacilo TRESE pri polazenju, a cim se pusti prestaje tresti. Brzine se normalno saltaju u voznji. Mozete li mi objasniti u cemu je problem i da li ovo moze stetu stvoriti mjenjacu??? Puno pozdrava i unaprijed hvala!

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba posumnjati u zamašnjak ( istrošenost , aksijalni udar ) . Nakon toga treba ponovo ispitati ispravnost nove spojke i potisnog ležaja. Na kraju ostaje osovina ili vilica potisnog ležaja. U vrlo malom broju slučajeva uzrok je nepodudaranje osi motora i osi mjenjača ( pomak od simetrale ).

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 5 1,4 i. - GUŠI SE I STANE

Datum objave: 06.04.2011 17:06:18
Slika
PITANJE:

Poštovanje, g. Meić... dakle radi se o Renaultu 5, C3J 1.4 motor s elektr. ubrizgavanjem. Upravo u komadu odrađena tura od 600km (400km autoputa) bez najmanjeg problema, s dvoje ljudi i prtljagom potrošnja bila 5.9 l/100km, uglavnom odradio turu izvrsno; parkiram pred ulazom, ugasim auto dok se prtljaga nosila u stan, i nakon nekih 5 minuta upalim opet auto, predjem 10 metara i počne se gušit, kao da nema goriva i stane; pokušao 15 puta bar palit, uz višestruko davanje kontakta, pumpanje gasa, puštanje zraka u rezervoar, ali bez uspjeha; tijekom duljeg verglanja čuo bi se tu i tamo glasan, reski prasak sa stražnje strane (nije ispuh), a nakon što pustim ključ motor samo na sekundu povuče gorivo, ali nedovoljno i odmah se ugasi; već se pomirih da je pumpa otišla... učinio pauzu od jedno 20 minuta, okrenuo ključ i uredno se upalio i bez ikakvih problema odradio đir od 5-6km... 2-3 dana neću bit u prilici vodit ga kod majstora, imate vi možda ideju o čemu bi se moglo radit? je li može pumpa zaštekati, pa proradit? hvala unaprijed

ODGOVOR:

Mogući uzroci su sustav elektronskog ubrizgavanja, sustav paljenja , sustav za blokadu paljenja. Jednostavnije će biti da pojedinačno navedem pojedine dijelove koje treba ispitati a to su : senzor radilice, bobina, električna instalacija od ECU centrale do bobine, niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, MAP senzor, potenciometar leptirastog ventila, izostanak napajanja od ECU centrale do injektora, ECU centrala . Najbrži način bi bio da u momentu kada motor ne može upaliti provjerite ima li iskre na svjećicama. Ako iskre na svjećicama nema treba ispitivati sustav paljenja ( bobinu, senzor radilice, prisutnost napona od ECU centrale do bobine . Ako iskre na svjećicama ima ispituju se pojedine komponente sustava ubrizgavanja ( najprije tlak goriva ) .

na vrh Povratak na vrh

OPĆI SAVJETI - PREGLED VOZILA PRIJE KUPNJE

Datum objave: 05.04.2011 13:05:37
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp., Iznimno cijenim Vaš rad i Vaše članke na autoportal.hr. Naime, student sam zadnje godine diplomskog studija na Prometnom fakultetu i sad je došlo vrijeme za moj prvi automobil. Planiram kupiti kompakt ili gradski auto do 4500 eura. Moji favoriti su Honda Civic, Mazda 323, Toyota Yaris, Golf IV, Renault Clio i Ford Focus. Zanima me Vaše mišljenje i što biste vi odabrali za te novce? Unaprijed hvala i lijep pozdrav!

ODGOVOR:

Kada bi svi automobili koje ste naveli bili u istom tehničkom stanju ( bez primjedbi ) tada bih svjetovao da se odlučite za Hondu , Golf IV ili Mazdu.  Odgovor na Vaše konkretno pitanje je da izaberete vozilo koje se Vama sviđa , nakon toga to isto vozilo stručno i temeljito pregledajte. Takve preglede često i mi radimo. Pregled Vozila ( motor , mjenjač, upravljački mehanizam, klima uređaj, podvozje, sustav za upravljanje motorom , kočni sustav )  je za Vas vrlo koristan jer dolazite do spoznaje što kupujete i postoje li skrivene mane/kvarovi na vozilu. Isto tako od izabranog vozila možete odustati ukoliko se na pregledu vozila ustanovi da je potrebno veće ulaganje u servis ili popravak istoga.

na vrh Povratak na vrh

LADA NIVA - PROBLEM SA KOČNICAMA

Datum objave: 05.04.2011 13:00:52
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, Na "Ladi-Nivi", na tehničkom pregledu, ustanovljeno je da lijeva zadnja, (radna), kočnica 41% slabije koči u odnosu na desnu. Razlika na pomoćnoj kočnici je bila 44%. Promijenio sam "pakne" i na lijevoj i na desnoj kočnici i kočni cilindar, (jer je "procurio"), na lijevoj. Pri ponovnom testu kočnica ustanovljeno je da radna lijeva kočnica skoro upola slabije koči u odnosu na desnu, koja koči dobro. Pomoćna kočnica, (ručna), sada pokazuje ujednačenu, (i dobru!), snagu kočenja i lijevo i desno. Molim Vas za Vaše mišljenje o moguće/i/m uzro/cima/ku ovakve slabije snage kočenja lijeve radne kočnice. Najljepše Vam zahvaljujem na Vašem savjetu. S poštovanjem, Zvonimir Kovač

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu mogući uzroci su : glavni kočni cilindar, korektor kočenja , cijevi hidrauličnog sustava kočnice.  Manje je vjerojatno da su uzrok nepodešene kočne papuče ili istrošenost kočnog bubnja. Najprije provjerite ispravnost glavnog kočnog cilindra a tek nakon toga i ostalo što sam naveo. Ukoliko ne uspijete riješiti problem, nazivite.

 

Pozdrav,

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,8 i- PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 05.04.2011 12:57:35
Slika
PITANJE:

postovani gosp.meic s obzirom da imate uslugu pomoci i savjetovanja. htio sam moliti malo pomoci sa strucne strane. posjedujem audi 100. 1992 god, 2.8ccm, 128 kw, problem je u paljenju: dakle auto mi dugo vergla pri prvom paljenju, nakon sto upali, ugasim ga i pokusam odmah paliti, pali na zub, ako pricekam neko vrijeme, ponovno dugo vergla. a kad je velik minus na prvom paljenju normalno pali poslije ista prica.mijeno sam senzor bregaste,indikator temperatur, molio bi vas savjet ili neku preporuku sto napraviti. koji bi razlog mogao biti kod tog problema. unaprijed vam se zahvaljivam. s postovanjem

ODGOVOR:

Na ovom vozilu najsloženiji sustav je K-jet tronic za ubrizgavanja goriva koji radi pod nadzorom računala i u najvećem broju slučajeva u njemu treba tražiti uzrok problema koji ste naveli. Ispitivanje treba započeti ipak  na način da se najprije pregleda mehanički sustav motora i to : faza , kompresija, zabrtvljenost usisnog kolektora.  Nakon ovoga ispituje se sustav paljenja i to : prisutnost iskre na svjećicama u momentu kada motor ne može upaliti ( ako iskre na svjećicama nema u tom momentu ispituju se sve komponente sustava paljenja ). Ako iskre na svjećicama ima u momentu kada motor ne može upaliti ispituje se sustav k-jet tronic i to sve komponente sustava . Neisprano može biti : relej pumpe goriva, električna instalacija i konektori ( pad napona ), ECT senzor, aktuator minimuma, filteri, mjerač mase zraka, MAP senzor, tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, leptirasti ventil, senzor RPM, senzor bregaste osovine, ECU centrala.  Iz navedenog možete zaključiti da je potrebno obaviti stručnu i temeljitu dijagnostiku motora i nakon toga mogu se otkloniti pronađene greške.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI -ZADIMI SIVKASTO-BIJELI DIM

Datum objave: 05.04.2011 09:54:31
Slika
PITANJE:

postovani!imam jedno pitanje vezano za visokotlačnu pumu.naime rijec je o golf 3 tdi 1z motor.nakon sto je neispravna pumpa zamjenjena s postojecom auto mi kada se zagrije zadimi sivkasto-bijeli dim.parametri kolicine ubrizganog goriva su postelani kako bi i trebali bit isto tako i kut paljenja.inace auto pali na zub i hladan i zagrijan!da li je moguce da steka elektromagnetski ventil ili nesto slicno? unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Plavo bijeli dim koji vidite može nastati od ulja koje kroz vodilice ventila ili turbinu dospije u cilindre ili nezapaljeno gorivo koje je iz cilindra dospijelo u ispušni sustav. U ovom slučaju potrebno je utvrditi da li se radi o motornom ulju ili gorivu. Osim mehaničkog stanja motora uzrok može biti neka od diza ili lošija kompresija na jednom od cilindara.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 1,5 i. - SVJEĆICE SE STALNO KVARE

Datum objave: 05.04.2011 09:50:29
Slika
PITANJE:

Gospodine Meic imam Mazda 323f 1995 godiste 1.5 16v.Vozim je i na plin i na benzin.Problem je sto svecice non stop se kvare.Naizgled kad gi izvadim su kako nove al auto ne prima lepo gas i secka.Al kad stavim nove svecice neko vreme sve je u redu.Isto tako kad vozim na plin pri pojaku turazu plin detonira i otvara se poklopac filter vazduha.Molim vas ako znate sta moze biti problem da mi odgovorite.Hvala vam unapred.

POVRATNA INFORMACIJA: Hvala vam puno ispitacu to sve ali najcudnije sto stare svecice naizgled nemaju nikakvo ostecenje ali ipak kad gi promenim kola ide boje.I da uvjek stavjam ngd bas takve kako sto ste mi napisali i sam stavio novi Bosch kabli.Oprosite ako nekud me ne razumjete iz Makedonija sam.

 

ODGOVOR:

Odgovarajuće svjećice za Vaše vozilo su : NGK BKR5E-11 , BOSCH FR7DCX , CHAMPION RC10YCC4 .  Ako su svjećice odgovarajuće tada treba ispitati sustav paljenja i to : kablove, razvodnu kapu, rotor razvodnika, elektroniku paljenja, senzor radilice. Isto tako treba provjeriti fazu motora i kut predpaljenja ( kut predpaljenja se može podešavati ) .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1.6 - PODESITI KARBURATOR

Datum objave: 05.04.2011 09:44:46
Slika
PITANJE:

pozdrav autoservisu meić, imam sljedeće pitanje.posjedujem audi 80 b2 iz 1982 god ,obujma 1.6 , i auto dok se ne zagrije na radnu temperaturu radi na dvije tiuće okretaja ,zanima me što je uzrok i dali se to može štelati ,sukladno tome potrošnja je 12 litara .karburator je dupli .u slučaju da trebam mijenjati karburator s kojih vozila drugih bi odgovarao. unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu ne treba mijenjati rasplinjač ( karburator ) , potrebno je samo isti podesiti i po potrebi očistiti. Uzrok povečanog broja okretaja je automatski čok koji nije dobro podešen. Podešavanje treba napraviti tako da je prilikom hladnog starta broj okretaja ispod 1.200 o/min.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 S - PALI SE LAMPICA ZRAČNOG JASTUKA

Datum objave: 05.04.2011 09:42:31
Slika
PITANJE:

Poštovani gdine Meić, pomogli ste mi u nekoliko navrata, ponovo molim za savjet i unaprijed zahvaljujem! Posjedujem Punta S 1995. god. i do sada me služio bez problema. Unazad nekoliko dana u vožnji mi se često pali lampica zračnog jastuka. Pali se i gasi nekontrolirano, bez ičega po čemu bih mogao očekivati paljenje ili gašenje iste, pali se igasi bez nekih intervala koliko će sjati ili biti ugašena. Kod majstora nisam bio, prvo pitam Vas za savjet uz lijepi pozdrav!

ODGOVOR:

kontrolna lampica zračnog jastuka se može paliti radi raznih neispravnosti na sustavu. U ovom slučaju mogući uzroci su : električna instalacija zračnog jastuka i konektori,  zatezači sigurnosnih pojaseva, spiralni modul ispod kotača volana. Najprije provjerite električnu instalaciju ispod lijevog i desnog sjedala ( ista vodi do zatezača pojaseva ).

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - BIO KOD 4 MEHANIČARA, ALI I DALJE GUBI SNAGU

Datum objave: 04.04.2011 10:07:34
Slika
PITANJE:

Posjedujem VW passata 1.9 tdi 74kw 2001g i ima 193000 tisuca kilometara.Problem se javlja prilikom 3000 okretaja kada auto izgubi snagu kao da turbina ne radi.Bio sam već kod 4 auto mehaničara i niti jedan nije uspio ustanoviti kvar svaki je rekao drugu stvar počevši od tandem pumpe,prljava turbina,EGR ventil,regulator protoka zraka. Ujedno sam i napravio i auto dijagnostiku i greska se pokazala na EGR venitlu ali ga mehanicar nije zamjenio jer nije siguran jeli to zaista kvar. Pa molim za stručan savjet sto napraviti.HVALA

ODGOVOR:

Problem sa snagom motora može nastati radi brojnih razloga , neke od razloga ste i Vi spomenuli . Stručna osoba koja radi dijagnostiku treba jednoznačno utvrditi pravi razlog radi kojega motor nema snage . Nakon toga treba predložiti rješenje i uz vašu suglasnost otkloniti kvar. Nakon toga ne smije više biti problema sa snagom motora. Uz sve što set naveli na snagu motora mogu utjecati još deset do petnaest raznih faktora . Za Vas je najbolje da zatražite uslugu servisa koji će točno otkriti kvar/kvarove , navesti cijenu popravka i uz vašu suglasnot dovesti motor u ispravno stanje . U praksi imam često ovakvih slučajeva i zato znam kako se treba pristupiti dijagnostici i potrebnom popravku.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,7 DTI - NESTAJE ANTIFRIZ

Datum objave: 05.04.2011 09:37:09
Slika
PITANJE:

Postovani majstore.Imam astru g 1.7 dti.normalno se ponasa ali na svakih 500-600km nestane antifriza iz posude za antifriz,kad radi motor antifriz normalno kruzi,ali kad sipam u posudu on nestane.Ispitao sam plinove u motoru da vidim da nije dihtung glave,pokazalo je da je sve ok,moj majstor mi je gledao da li negdje pusta nije mogao da nadje nikakav vidljiv trag.Šta vi mislite o ovome i da mi date savjet sta da radim.Unapred vam se puno zahvaljujem.

ODGOVOR:

Postoje samo dva načina kako može nestajati rashladna tekućina . Jedan način je propuštanje bilo kakvo i na bilo kojem mjestu ( vidljivo i nevidljivo ). Mjesto propuštanja se jednostavno mora pronaći ( cijevi rashladnog sustava, hladnjak, pumpa za vodu, radijator grijača, pojedine brtve na motoru ) . Drugi način je potrošnja kroz motor ( ulaz rashladne tekućine u karter , ulaz tekućine u cilindar/cilindre ) .  Zatražite uslugu servisa koji će moći točno utvrditi kako nestaje rashladna tekućina.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 1,6 HDI - KUPOVINA NOVOG AUTA

Datum objave: 04.04.2011 09:58:30
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić molio bih Vas za savjet u vezi kupovine novog auta.Naime odlučio sam se za kupnju nove Mazde3 sedan 1,6 diesel, dakle s motorom koji proizvodi PSA grupa u Francuskoj.Po raznim forumima sam čitao kritike tog motora (uglavnom se svode na to da nije baš dugotrajan).Volio bih čuti Vaše stručno mišljenje o kvaliteti i trajnosti tog agregata kao i o tom automobilu općenito. Hvala.

ODGOVOR:

Vozilo i motor su kvalitetni a trajnost motora ovisi direktno o redovitom servisiranju i kvaliteti servisa. Idealno bi bilo da se ulje u motoru mijenja svakih 6 mjeseci ili svakih 10.000 km . Takav tretman je preduvjet da će mehaničko stanje motora biti dobro i nakon mnogo godina i prevaljenih kilometara. Ostali dijelovi vozila su odlične japanske kvalitete.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - NEMA SNAGE I JAKO DIMI

Datum objave: 02.04.2011 11:08:44
Slika
PITANJE:

Imam Opel astru 2.0 Di 16v Turbo 1999godište. Motor ima nedostatak snage i jako dimi.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu najprije morate napraviti dijagnostiku motora i točno utvrditi zašto motor nema snage i zašto dimi . Te dvije pojave mogu biti povezane.
Pod dijagnostikom motora podrazumijeva se : ispitivanje mehaničkog stanja motora, ispitivanje turbine i tlaka turbine, ispitivanje sustava za upravljanje turbinom, ispitivanje sustava za dobavu goriva, ispitivanje sustava za nadzor i upravljanje motorom. Ovakve testove i dijagnostiku radimo često i nakon toga dolazimo do točnih spoznaja o svim nedostacima na motoru.

na vrh Povratak na vrh