Danas je: 30.09.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPĆI SAVJETI - KOČNI SUSTAV - PRVO UTVRDITI ŠTO JE NEISPRAVNO

Datum objave: 12.04.2011 20:33:56
Slika
PITANJE:

Imam probleme sa kočnicama.Neznam šta kupiti.Naprjed imam diske a iza doboše.Zanima me jeli kvar u diskima ili u pločicama.kada jako prikočiš trese se volan.Bio bih jako zahvalan ako mi odogovorite! Unaprijed Hvala

ODGOVOR:

Vibracije vozila prilikom kočenja uglavnom stvaraju prednje kočnice u manjoj mjeri su uzrok zadnje kočnice . Najčešći uzroci pojave vibracija su : prednji diskovi, disk pločice, kočna kliješta, hidraulika kočnice, istrošenost zadnjih bubnjeva kočnice, deformirane felge, neispravne gume, istrošenja na pojedinim dijelovima prednjih ovjesa . Na Vašemu vozilu najprije treba pregledati sve dijelove koje sam naveo , utvrditi što je neispravno i tek nakon toga nabavljati pojedine dijelove. Na taj način ćete izbjeći da kupite ono što Vam ne treba.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - ULJE U VODI

Datum objave: 12.04.2011 17:28:15
Slika
PITANJE:

postovani imam jedno pitanje u vezi opel astre 1.7 dti,naime prije tjedan dana kada sam kontrolirao vodu u posudi,naisao sam na ulje,kada stavim prst u posudu bude skroz crn od ulja,dobro sam isprao i ocistio posudu i cijeli sistem,sad vise od tjedan dana voda skroz cista nema ulja na vidiku,koji je razlog pojavljivanja ulja u posudi,brtva glave,glava motora?da napomenem da ne puse crijeva od vode,nema mjehurica u posudi,auto se ne vozi dok je hladan preko 2500okr/min,niti je ikad digao temp.preko 92,unaprijed zahvaljujem,pozdrav iz Splita

ODGOVOR:

Motorno ulje se može pojaviti u ekspanzionoj posudi kada je oštećena brtva glave, kada je oštećena glava motora, kada je oštećen hladnjak za ulje . Pratite stanje i dalje a nakon toga po potrebi provjerite sve što sam naveo kao mogući uzrok. Činjenica što rashladni sustav nije pod tlakom ( kompresija ) i što motor ima urednu radnu temperaturu ne znači da brtva glave ili sama glava nisu oštećeni.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B - NAKON DUŽEG NEVOŽENJA GUBI SNAGU

Datum objave: 12.04.2011 17:18:42
Slika
PITANJE:

dobar dan!! Imam problem sa opel corsom b 1,4.Poslije duzeg nevozenja auto je poceo u voznji da gubi snegu. Promjenio sam filter goriva i nije puno pomoglo. izvadio sam i diznu(bar mislim da je dizna) i ocistio kada sam vratio motor radi samo na punom gasu cim oduzmem malo gasa staje. Ako moze pomoc unapriejd hvala!!

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima elektronski sustav ubrizgavanja goriva kojime upravlja kompjuter i taj sustav ne možete popravljati u kućnoj režiji jer za to nemate potrebne instrumente, alat i znanje. Ovom prilikom jedino mogu nabrojiti što sve treba ispitati i provjeriti . To su slijedeći dijelovi i sklopovi : filter goriva, tlak goriva, injektor, regulator tlaka goriva, čistoća rezervoara za gorivo, senzor temperature motora, potenciometar gasa, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora ( kompresija, zabrtvljenost usisnog kolektora ).  Od svega što sam naveo Vi možete provjeriti stanje filtera goriva, stanje svjećica, posumnjati u neispravno gorivo radi dugog stajanja vozila.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 - ULJE ZA MJENJAČ

Datum objave: 12.04.2011 17:22:08
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp.Meić !!! Molim vas da mi kao cijenjeni stručnjak za automobile odgovorite na nekoliko pitanja: 1. Da li u mjenjač Škode Oktavie 1,6.L 55 kW - motor AEE 1999.godina benzinac mogu utočiti ulje Shell Spirax 75W-80 API GL 4 kojeg trenutno posjedujem ili moram nužno kupiti novo ulje gradacije 75W-90 koje bi navodno trebalo ići u mjenjač po proizvođačkoj specifikaciji,odnosno specifikaciji pojedinih proizvođača ulja što sam vidio na internetu ??? 2. Što mislite o ulju za mjenjač gradacije 75 W ( specifikacije G052726A2 ) ili ulju specifikacije G052512a2 ??? Da li bi ono bilo moj najbolji izbor za mjenjač ?? Navodno baš to ulje ide u peterobrzinske mjenjače Škode Oktavije ??? 3. Da li u gorivo svojeg vozila bez štetnih posljedica po motor mogu utočiti LIQUI MOLY - INJECTION REINIGER u svrhu čišćenja sistema ubrizgavanja,injektora i usisnih ventila ??? Da li je to štetno za injektore ??? Unaprijed se zahvaljujem na odgovorima i lijepo vas pozdravljam !!! Zdenko

ODGOVOR:

Odgovarajuće ulje za mjenjač je 75W-90 sintetičko .  U svojim savjetima ne smijem sebi dozvoliti slobodu i olako navoditi bilo kakve činjenice radi kojih bi Vi kao vlasnik vozila mogli imati neželjene poljedice. U ovom slučaju vjerojatno se ne bi ništa loše dogodilo upotrebom navedenog ulja ali ja takav savjet ne mogu dati jer nije u skladu s referencama koje je naveo proizvođać vozila. Moje osobno mišljenej je da se na ulju ne isplati štediti jer posljedice mogu biti vrlo skupe. U gorivo možete staviti navedeni aditiv jer je proizvođač naveo da nikakvih posljedica za dize neće biti.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - KAKO GA VOZITI ?

Datum objave: 12.04.2011 17:15:28
Slika
PITANJE:

sve pohvale za uloženi trud da svima pokušate odgovoriti i pojasniti probleme sa automobilima...ja sam još dosta neiskusan vozač i trenutno vozim VW PASSAT 1.9 tdi sa 90ks ( 2000godište, linija 3b2 ) i zanima me kako voziti taj auto,tj na kojim okretajima ga je najbolje voziti? zahvlajujem na odgovoru

ODGOVOR:

Vaše vozilo možete voziti u gradskoj vožnji s nižim brojevima okretaja od 1.800 do 3.000 o/min . Na otvorenoj cesti to može biti od 2.800 do 3.500 o/min . Povremeno - kratkotrajno možete ubrzati na 4.000 o/min kako bi iz ispušnih kanala izišle sve krute čestice koje su se u gradskoj vožnji nakupile u ispušnom sustavu i u dijelu motora .

na vrh Povratak na vrh

CHRYSLER VOYAGER 2,5 TD- ZAGLUŠUJUĆI ZVUK

Datum objave: 11.04.2011 14:09:48
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam od 1.mjeseca ove godine Chrysler Voyagera, 2,5 td 2000. god. Auto ima prijeđenih 309 000 km te je auto bio kod prvog vlasnika i odlično uščuvan. Motor je u izvrnom stanju, nema potrošnje ulja ( do sada sam prešao oko 5000 km i na štangici sam primjetio potrošnju od 1/4 mjerne visine)niti ima crnog dima u ispuhu pri jačem startu. Ali zamjećujem dva problema: 1. čuje se iz područja mjenjača čegrtanje koje nestaje prilikom stiskanja kvačila (mijenjanje brzina ide glatko); 2. pri vožnji između 1600 i 2500 obr./min. je zaglušujući zvuk u kabini. Naime u auspuh-servisu su provjerili i sistem nigdje ne pušta Zatvaranjem izlaza na kraju) a katalizatora nema. Oni kažu da je to takav zvuk motora, mada ja smatram da nije moguće da auto mora u kabini tako nepodnošljivo "tuliti". Inače zvučna izolacija pri brzini od 150 km/h je izvrsna. Dakle, što bi moglo uzrokovati ova dva problema?

ODGOVOR:

Zvuk koji čujete iz mjenjača ( čuje se kada je pedala spojke otpuštena )  ukazuje na istrošenost u mjenjaču. Najčešća istrošenja nastaju na ležajevima mjenjača, na kliznim čahurama mjenjača, na zupčanim parovima mjenjača . Navedeni zvuk ne mora značiti ništa dramatično ako se isti ne čuje tijekom vožnje. Za početak provjerite količinu i kvalitetu ulja u mjenjaču . Po potrebi zamijenite ulje u mjenjaču nakon čega ćete vidjeti ima li poboljšanja. Pojačani zvuk koji čujete u kabini može stvarati motor, mjenjač, diferencijal, ležajevi kotača, ispušni sustav , nosači motora. Vaše vozilo bih trebao pregledati i tada bih točno znao o čemu se radi.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BX - CIJENA ODRŽAVANJA ?

Datum objave: 12.04.2011 17:09:56
Slika
PITANJE:

Poštovanje, gospodine Meić! Zanima me kakvo mišljenje imate o Citroenu BX, 1.9, benzin/plin, 1988. godina? Koji su najčešći problemi, kolika je cijena održavanja? Veliki pozdrav za Vas!!!

ODGOVOR:

Navedeno vozilo je staro 23 godine i ne treba imati iluzija da je isto u zadovoljavajućem stanju. Isto tako moguća su i neka iznenađenja prilikom vožnje i servisiranja. U ovom slučaju bi bilo korisno da obavite stručni pregled vozila prije nego kupite vozilo. Naročito je važno da utvrdite u kakvom stanju je motor, mjenjač, kočnice, ovjesi. Na ovako starom vozilu popravci mogu biti mnogo skuplji nego što je cijena samog vozila.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - DEMONTAŽA POLUOSOVINE

Datum objave: 11.04.2011 13:56:17
Slika
PITANJE:

Dobar dan,ja bih vas zamolio da mi odgovorite na moje pitanje; dali poluosovina sa desne strane na Reno Klio 2008 godiste,da bih obavio zamijenu gumene zastite koja je bliza menjacu,oslobadjanjem svih dijelova,amortizatora i kljiesta za kociuoni sistem i ostalog, je moguce osovinu iztrgnuti iz fiksnog dijela(posto ima seger) ili ima elesticnu rascjepku koju treba izbiti. Pozdrav s postovanjem.!

ODGOVOR:

Poluosovinu možete izvući iz unutrašnjeg zgloba kada oslobodite manđetu i tada će s poluosovinom izići i križ poluosovine . Međutim nije teško izvući navedeni osigurač  ( zatik ) i demontirati kompletnu poluosovinu.

na vrh Povratak na vrh

BMW 3 E46 - PREGLED PRIJE KUPNJE

Datum objave: 11.04.2011 13:51:01
Slika
PITANJE:

Poštovani Možete li mi pomoći savjetom oko kvalitete BMW-a serije 3, model E46. Naime htio bih kupiti navedeni model, godište oko 2000-2003 pa me zanimaju njihove mane i kvalitete. Od motora me zanima ili 318d ili benzinac. Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Navedeni model vozila je vrlo kvalitetan . Benzinski motor kao i dizel motor su također jako kvalitetni . Dizel motor je skuplji za održavanje ali je po potrošnji goriva ekonomičnii. Poželjno je da na vozilu koje izaberete najprije obavite stručni pregled motora , mjenjača, ovjesa, kočnog sustava, podvozja te vozila u cjelini. Na ovaj način možete izbjeći neugodna iznenađenja. Ovakve preglede radimo često.

 

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 i. - KAKO ODVITI ŠARAF NA RADILICI

Datum objave: 11.04.2011 13:44:39
Slika
PITANJE:

dobar dan mozete li mi rec kako odviti šaraf na radilici forda focusa 1.6benzin 2006god

ODGOVOR:

Navedeni vijak možete popustiti i demontirati pneumatskim udarnim čekićem . Drugi način je da blokirate radilicu na strani zamašnjaka. U tu svrhu treba demontirati elektropokretač kako bi se oslobodio pristup zamašnjaku. Nakon toga se može blokirati radilica .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 2,0 HDI - GUBI SNAGU

Datum objave: 11.04.2011 13:42:53
Slika
PITANJE:

Poštovani! Vozim pežoa 406 HDI, 80 kW, 2001.GP. Do sada sam prešao sa njim oko 55 000 km, a vozilo je ukupno prešlo oko 220 000 km. Auto nema FAP filter. PRVI PROBLEM: Motor normalno radi ali u ljetnjim uslovima (na višim temperaturama) povremeno gubi snagu odnosno nema karakterističnog ubrzanja od 1800-2800 obrtaja. Tek kada se uključi turbina na 2800 obrtaja, auto ubrzava normalno. Poslije toga, normalno ubrzava i na manjim obrtajima dok ponovo ne upadne u "rupu". To se događa par puta dnevno ali me nervira. Na nižim vanjskim temperaturama takvih problema nemam. Bio sam na dijagnostici zbog ovoga i kompjuter nije ništa pokazao. Nedavno sam imao i slučaj da je auto počeo da dimi, a turbina se nije uključivala odnosno mogao sam da dostignem samo 2800 obrtaja. Majstor u servisu je konstatovao da je leptir za povrat izduvnih gasova na ponovno sagorijevanje ostao potpuno otvoren i jednostavno ga je odvijačem zatvorio (prethodno je ručno očistio talog od izduvnih gasova). To je riješilo problem i auto od tada ponovo radi normalno. Ne znam da li je ovo povezano sa problemima ubrzanja!? DRUGI PROBLEM: U zadnje vrijeme dešava mi se da kazaljka brzinomjera pada na 0, u tom periodu ne radi ni brojač kilometara (ni ukupni ni putni), a auto izgubi na snazi (makar desetak posto). Poslije nekog vremena, kazaljka ponovo proradi, a auto normalno ubrzava. Znam da uzroci mogu biti razni ali Vas molim da prilikom odgovora probate biti što konkretniji i da mi navedete najvjerovatnije moguće kvarove, uzimajući u obzir o kojem se autu radi. Neke kolege vozači su postavljali slična pitanja ali iz odgovora nisam uspio razaznati koji je kvar najvjerovatniji. Unaprijed Vam zahvaljujem na odgovoru i vremenu koje izdvajate za nas! P.S. Vi ste rijetka svijetla tačka u "moru" Vaših "kolega" koje na našem neznanju zarađuju velike pare!

ODGOVOR:

Gubitak snage motora kao što ste naveli može nastati radi brojnih razloga . Za otkriti stvarni uzrok nije dovoljno samo spojiti servisno računalo i očitati grešku već treba obaviti pojedinačno ispitivanje svih komponenata. Prema Vašem opisu moguče greške su : filteri, suženje na usisnim kanalima , senzor pedale gasa, EGR ventil, dize, mjerač mase zraka, senzor tlaka turbine, ventil za rasterećenje turbine, regulacioni ventil turbine, senzor tlaka u usisnom kolektoru, mehaničko stanje turbine, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, solenoidni ventl za tlak goriva, senzor pedale kočnice, senzor temperature goriva, ECT senzor, senzor bregaste osovine , senzor radilice, električna instalacija, VT pumpa, ispišni sustav ( začepljenje ), ECU centrala. Kao što vidite odgovor nije jednostavan jer je i priroda problema složena. Međutim u servisnim uvjetima sve se to može ispitati , otkriti uzrok i na kraju otkloniti nedostatke. Problem koji ste naveli s instrumentom za brzinu može biti povezan s nekoliko faktora i to : davač impulsa brzinomjera na mjenjaču, električna instalacija od mjenjača do instrument ploče, konektori na instrument ploči, sama instrument ploča ( puknuče hladnog lema ) .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA 1,3 i. - PREGORILA JE BRTVA GLAVE

Datum objave: 08.04.2011 09:07:28
Slika
PITANJE:

Dobar Vam dan,pregorila mi je brtva glave na motoru škode felicije combo 1.3 50kw pa me zanima na koliko kila se steže glava i na koliko se štelaju ventili.Na odgovoru bi vam bio jako puno zahvalan!!!

ODGOVOR:

Vijci glave motora se zatežu :  20 Nm ,  +90° , +90° . Usisni  i ispušni ventili se podešavaju na 0,20 mm .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 S - NE MOŽE STARTATI

Datum objave: 08.04.2011 09:04:11
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav za profesionalce u svom poslu. Imam pitanje vezano za vozilo Golf II 1987.godina 1,6 benzin. Vozilo se ne moze da startuje (upali). Kada stavim kljuc u bosch bravu na kontrolnoj tabli se upale kontrolne lampice od alternatora i ulja tj. ono kako i do tad se palilo. Kada okrenem kljuc da startujem motor jednostavno se nista ne desava, alnaser se ne cuje, tj. bendex se ne ukljucuje ,navedene kontrolne lampice se ne ugase.Nista se ne desava. Molim vas da mi pomognete oko rjesavanja navedenog problema. Veliki pozdrav za profesionalceiz Sarajeva. Unaprijed zahvalan.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogu postojati dva moguća uzroka radi kojih ne možete startati motor. Prvi uzrok je elektropokretač a drugi je kontakt brava. Kontakt brava se može lako ispitati na način da u položaju startanja provjerite ima li struje na elektromagnetu ( automatu ) elektropokretača. Ako struje nema uzrok je kontakt brava a ako struje ima uzrok je elektropokretač. Ako je uzrok elektropokretač isti treba demontirati i obaviti servisni popravak na istome.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - PROLJETNA AKCIJA

Datum objave: 07.04.2011 17:04:05
Slika
PITANJE:

Dobar dan i poštovanje. Bio sam kod vas jednom na servisu pa bi trebao opet. Naime, trebao bih servisirati klima uređaj na svom automobilu, a radi se o passatu 1.9 tdi, 66 kw, 1998. godina. Vidim da imate proljetnu akciju, pa bi se ovim putem naručio kod vas za taj pregled. Kad bi bilo moguće doći do vas? Zapravo bi meni najbolje odgovarala druga subota (16.4.2011.), ali onda više nije uključena proljetna akcija tj. da li bi još mogao eventualno "upasti" u tu proljetnu akciju iako sam se naručio tijekom te akcije. Lijep pozdrav i svako dobro, Goran

ODGOVOR:

Poštovani ,

možete doći u subotu 16.04. 2011. i biti ćete ukljućeni u akciju koju ste spomenuli. Dobro bi bilo da se početkom tjedna javite telefonom i da za Vas rezerviram spomenuti termin.

S poštovanjem,

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 dCi - KOJE MOTORNO ULJE ?

Datum objave: 07.04.2011 16:53:39
Slika
PITANJE:

Postovani! Imam Renault Lagunu 1.9 dci, 2000.godiste, prijelazni model jedinice. Zanima me koje ulje stavljati za produljivanje vijeka motora? Da li uopce trebam stavljati neko takvo ulje (kao sto je npr. Valvoline MaxLife) ako nema simptoma losijeg rada motora? Ako stavljam da li ce to na neki nacin lose utjecati na motor ili ce dobro utjecati na motor? Hvala!

ODGOVOR:

Ako motor dobro radi i ako ne troši ulje tada nema potrebe stavljati navedeno ulje. Za Vaše vozilo možete koristiti ulje 5W-40 . Interval izmjene ulja možete skratiti na 10.000 do 15.000 km ili jednom a još bolje dva puta godišnje. Na taj način ćete produžiti trajanje motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - GRADACIJA ULJA

Datum objave: 07.04.2011 16:50:14
Slika
PITANJE:

poštovani, prvo moram pohvaliti vaš trud i zalaganje da svima na ovoj web stranici odgovorite na njihova pitanja, same pohvale za to. ja bih vam postavio pitanje u vezi gradacije ulja za automobil vw passat 1.9tdi. auto je 2000godište i prešao je 200000km bez nekih večih problema i kvarova s potrošnjomu ulja od oko 1l na 10000km ( malo slini na turbinu). pošto se spremam na servisiranje turbine zanima me koja gradacija ulja mora ići u taj motor, da li može 10w40 sa vw normom 505 00 ili mora biti 5w40 sa normom 505 00 ili 505 01. koje je ulje bolje za turbinu u automobilu te hoće li njoj naštetiti ulje 10w40.Još moram napomenuti da taj passat nema motor sa PD sustavom već one motore prije toga ( znači običan turbodizeslki motor snage 66KW, oznake AHH )

ODGOVOR:

Za Vaše vozilo možete koristiti motorno ulje 10W-40 a to ulje treba imati oznaku 505.01 ,  Činjenica je da ulje 5W-40 (  505.01  ) nešto manje izgara u motoru jer je otpornije na visoku temperaturu . Potrošnja ulja koju ste naveli je zanemariva i ne smatra se da je to potrošnja . Uz kvalitetu ulja koju sam naveo važan je i interval izmjene ulja , najmanje jednom godišnje ili najkasnije svakih 15.000 km .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - MOTOR NEMA SNAGE

Datum objave: 07.04.2011 16:40:45
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine meić. imam pežo 307 2.0 hdi 2002. godina, prešao je 170.000 KM. desilo mi se da je akumulator jednostavno "otišao" nije moga više da upali auto (akumulator je bio star koliko i auto) i kada sam kupio novi akumulator nisam mogao da ponovno upalim već sam morao u ovlašteni servis da se reprogramira BSI. ljudi su to odradili ukucali cod za ključ i auto je ponovno osposobljeno za vožnju. međutim, kada sam počeo da vozim auto imao sam osjećaj, a i danas imam taj osjećaj da auto nema onakvu snagu kakvu je imao prije reprogramiranja BSI. auto slabije prima gas i nekako je "lijen". prije sam osjetio uvijek preko 2000 obrataja, auto ide "ludo", bez problema idem u preticanje, međutim sad više ne osjetim kad se turbina uključi. moje pitanje je "Da li to može biti posljedica reprogramiranja BSI, odnosno, možda nije sve odrađeno kako treba pa mi nedostaje jedan dio snage motora?" unaprijed hvala Vam puno...

ODGOVOR:

BSI računalo nema utjecaj na snagu motora. Postoji mogućnost da je radi neispravnog akumulatora ( veliki pad napona ) došlo do blokade ili otkazivanja sustava za regulaciju tlaka turbine ( slabo ubrzanje i nedostatak snage ). Sada kada je akumulator ispravan obavite testiranje motora i provjeru sustava za upravljanje turbinom te provjeru sustava za upravljanje motorom. U servisu naglasite da motor nema snage kao što je bilo prije.

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO NEXIA 1,5 i. - PUKAO ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 07.04.2011 16:37:12
Slika
PITANJE:

Postovani gosn Meic Radi se o Daewo Nexia 1.5 16v 66kw iy 96g Posle pucanja zupcastog kaisa razlog (strano tijelo)Nabavio sam i postavio kais prema upustvu Autodate 2.12 iz 2004g Slaze se sve i po sistemu klip u gmt prvi na vagu cetvrti na paljenje Pumpa benz radi Kablovi kao i varnica na svjecicama ok Kompresije ima al da upali nece Posle pokusaja startovanja svjecice budu jako skvasene benzinom Pokusao sam rotirati razvodnik tokom startanja al nista Naime posto se kvar desio daleko od ikakvog dijagnostickog servisa(misona imenica kod nas)Slep sluzba prevazilazi vrednost vozila Molim vas da mi kazete dal je moguce da je racunar mozda upisao neku gresku koju bi trebalo brisati il mi predlozite sta da pokusam jos ciniti Pozdrav od radoznalog nazovi *kolege*iz C.G.

ODGOVOR:

Kod ovoga vozila treba biti potpuno siguran da je faza motora točno namještena a uz to kut predpaljenja treba biti podešen na 10° / 800 ok.  Paziti treba na remenice bregastih osovina i na oznake na remenicama ( oznaka I , oznaka E ) . Osim toga postoje još i drugi faktori koji mogu utjecati da motor ne može upaliti a to su :  imobilajzer ( elektronika za blokadu paljenja ), električna instalacija i konektori ( moguć veliki pad napona ), niski tlak goriva ( bez obzira što su mokre svjećice ) , senzor radilice, sustav paljenja slaba energija iskre na svjećicama, veliko propuštanje na usisnom kolektoru, ECT senzor temperature, MAP senzor tlaka zraka, regulator tlaka goriva . na kraju može biti i ECU upravljačko računalo motora.

na vrh Povratak na vrh

KOMENTARI - O REDIZAJNIRANOJ STRANICI

Datum objave: 13.04.2011 16:21:41
Slika
PITANJE:

Poštovani Upravo sada sam primio vašu molbu da ocjenim vašu stranicu, nisam bio prije u mogučnosti. Dakle, stranica vam je odlična, dapače, super. Što da vam kažem, kad dođem na posao svako jutro, prvo što otvorim je jutarnji list i vaša web stranica. Nisam mehaničar po struci, ali volim prčkat po autima, i dobar dio sam naučio čitajući vaše odgovore i kolumne na autoportalu. Primite srdačan pozdrav i sretan vam nadolazeći uskrs. Poštovanje

ODGOVOR:

Puno hvala na odgovoru i na pohvalama, sada dok se stranica još razvija i dorađuje, važno nam je da imamo povratne informacije, zbog tehničke strane stranice.Naime, novu formu stranici daje Mateo, student informatike iz Labina, on će na stranici i diplomirati, a kako je stranica jako opširna baš zbog besplatnih savjeta, to mu je dovoljno za dobar diplomski rad. Besplatni savjeti dobit će i straničenje, a uskoro će staviti i anketu koja će mu trebati za diplomski, pa bi bilo lijepo da se što više ljudi odazove i da odgovore na pitanja koja su mu potrebna za opravdanost diplomskog baš na toj temi. Ako imate kakvih primjedbi ili sugestija, slobodno ih iznesite.

Puno hvala uz srdačan pozdrav

 

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT VR6 - ISPITIVANJE VENTILA

Datum objave: 06.04.2011 17:18:16
Slika
PITANJE:

POSTO SAM OBAVLJAO NEKE RADOVE NA PASSATU vr6 93g 2.8 12v tocnije radio sam polu generalku.ZANIMA ME KAKO SE PRAVILNO VRSI PROBA ZAPTIVENOSTI VENTILA ,POSTO SAM JA OBRADJIVAO KOMPLET GLAVU I NA KRAJU TOKARSKOG ZAHVATA SLIJEDI KAO STO ZNATE FINA OBRADA VENTILA(SLAJFANJE) MEDJUTIM NAKON OSLAJFANIH VENTILA SAM VRSIO PROBU (SA GORIVOM)I VENTILI SU MI IDEALNO DRZALI I DUGO GORIVO NA SEBI. MEDJUTIM KAD SAM SKLOPIO MOTOR I PROVOZAO GA USTANOVIO SAM DA MI VENTILI NE DRZE BAS NAJ BOLJE ,PA ME SAD ZANIMA DALI SAM POGRIJESIO STO NISAM KORISTIO ONU BOJU KOJA SE KAO STO ZNATE KORISTI ZA TOCNIJU KONTROLU ,DALI POSTOJI NEKI BOLJI NACIN DA SE TA SAMA KONTROLA BOLJE URADI.NADAM SE DA NECE DOC DO NIKAKVIH TEHNICKIH PROBLEMA NAJ LJEPSA VAM HVALA.

ODGOVOR:

Način na koji ste ispitivali ventile je sasvim dobar. Ako su hidropodizači ispravni tada ventili sigurno dobro zatvaraju i brtve. Osim ventila propuštanje se može događati i na klipnim prstenima. Kada je motor sklopljen može se izmjeriti kompresija i napraviti test propuštanja cilindara.

na vrh Povratak na vrh