Danas je: 30.05.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT MEGANE II 1,5 dCi -ZVUK NA NOVOM AUTU

Datum objave: 23.03.2011 18:27:38
Slika
PITANJE: Poštovani, vidim sa ste jako elokventni i expeditivni pa bih se i ja usudio postaviti Vam pitanje naravno ako budete imali vremena da na njega odgovorite.....ovako vozim Megana Generation 1.5 dci 86ks star 2 mjeseca, prešao sam sa njim manje od 3000 KM....auto troši oko 5,5 l, solidno ide, malo je prebučan (al nema izolacije motora pa je to valjda ok)+ još nekih sitnica ima al ajde sve se daju "durat" osim sljedeće za koju tražim Vaš savjet: ovako kad idem u rikverc i stisnem kočnicu iz ovjesa se čuje lagani "klik" (što brže vozim u rikverc i jače stisnem kočnicu jači je taj "klik"), međutim ako se i dalje krećem prema natrag i opet stisnem kočnicu onda tog klika nema, ali ako idem recimo naprijed pa onda natrag taj klik je gotovo uvjek pristutan, zamjetio sam da se taj isti klik čuje i kad motam na mjestu u desno volanom (ali slabije) ili kad u vožnji negdje motam desno a brže se krećem vozilom....naravno auto je u garanciji 5 godina (a serviser moj prijatelj) i odveo sam ga u servis i sve su pregledali (čuo se taj klik pri vožnji u mjestu) na ovjesu nigdje nema lufta sve su detaljno preda mnom pregledali...isti su rekli da su u pitanju kočnice (nisam dobro razumio kao da klješta nešto imaju malo hoda i kao da je to normalno i da su čuli i kod drugih megana...hmmm)...al aj dobro nadam se da nisam bio preopširan u opisu problema , nadam se da ćete mi pomoći sa nekim savjetom i još da napomenem auto besprijekorno leži na cesti, kočnice su također izvrsne tako da sumnjam u neki luft ( a i sev je regledano).....molim za savjet i unaprjed Vam zahvaljujem na istome!
ODGOVOR:Zvuk koji čujete i koji ste detaljno opisali nije uobičajen i nije normalna pojava osobito ne na novom vozilu. Zvuk nastaje radi zračnosti na nekom dijelu ovjesa, kočnih kliješta ili mehanizmu volana. U servisnim uvjetima nije teško otkriti kritično mjesto jer sam zvuk upućuje na mjesto gdje isti nastaje. Obzirom da je Vaše vozilo novo najvjerojatnije se radi o slabije fiksiranom dijelu ovjesa ili hvatišta za karoseriju. Zatražite uslugu i drugog servisa u cilju otklanjanja opisanog problema.
na vrh Povratak na vrh

FORD SCORPIO 2,3 i. - INERCIONI VENTIL

Datum objave: 23.03.2011 18:11:39
Slika
PITANJE: Poštovani gospodine Meić, imam već neko vrijeme problem sa autom, pa me prijatelj savjetovao da se vama obratim za pomoć, naime, imam ford scorpio 2.3i 1997, nedavno sam mjenjao glavu motora i elektroniku, auto je radio kad je sklopljen motor ali smo morali ugasiti jer struja nije valjala, e kad sam struju uradio, motor nije više htio da pali, te je eletričar rekao da motor nije dobro sklopljen, a ja sam vidio da piše unutra jedno uputstvo vezano za ford scorpio da se mora pokrenuti sigurnosni prekidač pumpe za gorivo, pa sam se nadao da je to u pitanju, međutim, nisam mogao odgonetnuti gdje se nalazi taj osigurač, gledao sam kod kvačila ispod tapacirunga ali nema, da li mi vi možete reći gdje da potražim taj osigurač?Hvala puno na vašem vremenu da mi odgovorite na pitanje
ODGOVOR:Prekidač na koji mislite zove se inercioni ventil . Taj ventil se može nalaziti na različitim mjestima na vozilu. Najčešće se nalazi u prostoru motora ispod prednjeg poklopca motora ( haube ) s desne strane. Druga mjesta su : prostor prtljažnika, ispod sjedala vozača ili suvozača. Navedeni inercioni ventil ima karakteristićan izgled i lako ga je prepoznati. Deaktivira se jednostavnim pritiskom na zaštitnu manđetu ventila odnosno pritiskom na gornji dio ventila.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 - ZRAČNOST U VOLANU

Datum objave: 24.03.2011 17:49:57
Slika
PITANJE: Poštovani gosp.Meiću,već smo Vam pisali,ali nismo dobili odgovor,pa Vas molim ako možete nam pomoći.Naime imamo twingo 1.2 16 V 2002 god. redovito servisiran sa oko 230 000 km.Primjetili smo da ima lufta u volanu,auto ima sevo pa je postao nekako lagan i vuće u lijevo.Mehaničar tvrdi da treba mijenjati letvu volana. Dosta često imamo problema sa cviljenjem prednjeg dijela i mehaničar svaki puta mora namještati stabilizatore volana.Sutra smo naručeni na centriranje trapa,što nam savjetujete i gdje da prvo krenemo.Hvala
ODGOVOR:Ako stvarno postoji zračnost u volanu u većini slučajeva se to može otkloniti bez da se mijenja sklop kompletnog mehanizma volana. Najčešći uzroci su : spona volana, krajnik spone, radijalni ležaj zubne letve . U ovom slučaju nije teško utvrditi gdje je nastalo istrošenje i isto otkloniti. Nakon toga treba samo obaviti optičko podešavanje prednjeg ovjesa. Da ste malo bliže, rado bismo besplatno pregledali Vaše vozilo,predložili rješenje i otklonili neispravnost.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XANTIA 1,9 TD - TRZA U 3.,4. i 5.BRZINI

Datum objave: 23.03.2011 18:07:50
Slika
PITANJE: postovanje gospodine meic,evo mene ponovo sa problemom na citroen xanti-a 1,9 td 2001 godina automatski mijenjac.naime imam problem sa mijenjacem (bar tako mislim) u 3,4,5 brzini na otprilike 1700 do 2200 obrtaja cukanje ili trzanje isto kao kada kod manuelnog mijenjaca drzite papucicu gasa stisnutu a papucicu kvacila pritiscete i pustate u voznji.to se mozda desava i u prvoj i drugoj brzini ali posto auto brzo to presalta to se ne osijeti.sto se tice saltanja on na vrijeme salta.i preko 2200 obrtaja kada stisnem papucicu on povuce ne trza to samo znaci kada vozim u rasponu tih obrtaja u bilo kojoj brzini (3,4,5 posto se u tim brzinama duze vozi)znaci na obrtomijeru se vidi variranje broja obrtaja bas onako kako trza.neznam ako bih mijenjo ulje u mijenjacu koje ide i koja kolicina i da li ima kakav filter.konektore sam pregledao jer ste prosli puta bili u pravu ali tada je imao samo 3 i 4 brzinu.hvala na odvojenom vremenu za moje pitanje.pozdrav iz Tuzle .
ODGOVOR:Prema vašem opisu morate biti potpuno sigurni da li je uzrok motor ili mjenjač . Ako je uzrok trzanja motor , ispitajte sustav dobave goriva. Najčešće greške su : zrak u sustavu goriva, filteri, nečist rezervoar, visokotlačna pumpa. Ako je uzrok automatski mjenjač najprije zamijenite ulje u mjenjaču. Količina ulja za mjenjač je 3 litre, vrsta ulja je original Citroen . Navedite broj šasije kada budete nabavljali ulje za mjenjač.
na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 2,O TDCI - AGR VENTIL

Datum objave: 22.03.2011 20:36:50
Slika
PITANJE: Imam Ford Fok.us 2.0 TDCI 100 Kw Ghia 2005 godiste. AGR ventil nije dobro radio pa mi se palila kontrolna lampica od motora koja ukazuje da postoji neka greska.Isao sam na autodijagnostiku pa mi je pokazalo da je u pitanju AGR ventil.Skinuo sam ga,ocistio razradio sam klapnu na ulazu u Turbinu i sve sam ponovo spakovao. Stangica na ventilu sada radi dobro ali se kontrolna lampica od motora ponovo pali i sada mi pokazuje da je pojacano SUPER punjenje. Da li mozete da mi objasnite sta bih sada trebao da uradim kako bi moj motor radio dobro.
ODGOVOR:Ako postoji greška na AGR ventilu ( Abgasruckfuhrung ) , samo u rijetkim prilikama čišćenje pomaže. U ostalim slučajevima EGR ventil treba zamijeniti. Motor Vašega vozila je moderan dizel motor Common Rail kompjutorski upravljan i radi toga najprije treba napraviti kompjutorsku dijagnostiku motora, otkriti trenutne neispravnosti i nakon toga otkloniti otkrivene neispravnosti. Najbolje bi bilo da obavite kompjutorsku dijagnostiku motora i nakon toga ćete znati što je neispravno . Osim AGR ventila neispravan može biti i sustav za regulaciju tlaka turbine.
na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 - ZVUK TURBINE

Datum objave: 22.03.2011 20:29:08
Slika
PITANJE: Postvani gosp.Meić molio bih vas da mi pomognete,naime turbina na mom audiju B4 zviždi pri malo jacem stiskanju papucice gasa(nemam obrtomjer tako da neznam na kom broju obrtaja)auto normalno vuce i ne trosi ulje.Sta da radim?Unaprijed hvala.
ODGOVOR:Zvuk turbine koji čujete može nastati na nekoliko načina i to : kada postoji propuštanje na nekoj cijevi na tlačnoj strani turbine, propuštanje na intercooleru, kada postoji velika količina gareži u samoj turbini, kada postoji istrošenje na ležajevima turbine ili na osovini turbine. Provjerite najprije propuštanje na tlačnoj strani turbine.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO - ŠKRIPI VOLAN

Datum objave: 22.03.2011 20:26:38
Slika
PITANJE: Poštovani gosp. Meić, imam twingo, 2002. god., 1.2, 16 V, servo volan. Zadnjih nekoliko dana škripi volan dok se okreće u lijevo i čini se lakšim nego prije , a osijeća se da ima i lufta. O čemu se točno radi i koliko hitno bi se trebalo ici na popravak jer autom se prevali svaki dan oko 150 km. Inače auto ima ukupno prijeđenih 230000, redovito servisiran. Unaprijed hvala.
ODGOVOR:Servo volan je dograđeni sustav na klasični sklop volana. Prema vašem opisu najprije bi trebalo ispitati mehanički sustav sklopa volana i utvrditi postoje li istrošenja ili deformacije na istome. Ako postoje bilo kakve neispravnosti potrebno ih je otkloniti. Moguće neispravnosti su ; deformacija zubne letve, zupčanik zubne letve, ležajevi volana, spone volana. Nakon ovoga treba provjeriti i stanje lijevog i desnog ovjesa. Kada je ovaj dio posla obavljen ostaje smo još električno hidraulični sklop servo volana. Na ovom sklopu najčešće otkazuje : senzor kuta volana, električna instalacija, mehanizam servo volana, upravljački modul servo volana.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,5 TDI V6 - IZBACIJE BIJELI DIM

Datum objave: 21.03.2011 19:30:51
Slika
PITANJE: postovani imam dva pitanja pa ako ste u mogucnosti da mi odgovorite: vozim audi a6 2,5 tdi v6 1998g. i poceo je puno dimit ali ne non-stop vec kada se ugrije izbaciva vecu kolicinu bjelog dima, ali kad radi u leru skoro pa nista, a drugo je u vezi sa mjenjacom automatik tiptronik nece da prepozna kad pribacim na tiptronik a ne pokaziva nikakvu gresku na getribi. unaprijed hvala
ODGOVOR:Na Vašem vozilu najprije treba ispitati pojavu bijelog dima a tek nakon toga automatski mjenjač. Loš rad motora može utjecati na upravljačko računalo automatskog mjenjača. Postoje dvije vrste bijelog dima , jedan se stvara od vodene pare koja nastaje ulaskom rashladne tekućine u cilindre a drugi nastaje od motornog ulja koje također može ulaziti u cilindre. Ako se radi o vodenoj pari, najčešći uzrok je oštećenje na nekoj od brtvi glave motora. Ako dim nastaje od motornog ulja najčešći uzrok su vodilice ventila, klipni prstenovi , turbina. Prvi korak koji treba napraviti jest ispitivanje mehaničkog sustava motora kako bi se došlo do spoznaje kako nastaje spomenuti dim.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADET - DEMONTAŽA PLINSKOG REZERVOARA

Datum objave: 20.03.2011 12:50:04
Slika
PITANJE: poštovani! imam opel kadet jaje sa plinom kojem je plinska boca smještena u prtljžnik,trebao bih prevest jedan manji ormar al mi ne stane u prtljažnik radi boce.pa me zanima koliko je pametno da zatvorim ventil od plina na boci i odšarafim one dovode na njoj i skinem ju van pa kasnije opet vratim sve na svoje mjesto?da li postoji kakva opasnost pri izvođanju iste? hvala!
ODGOVOR:Prilikom svake demontaže plinskog rezervoara i prilikom ponovne ugradnje može doći do oštećenja priključaka dovoda goriva . Tom prilikom može doći do propuštanja plinske instalacije. Takve radove bi bilo dobro obaviti u servisu jer servis može ispitati propuštanje nakon ponovne ugradnje rezervoara. Vi kao vlasnik vozila možete raditi po želji što želite ali Vam je to ne mogu savjetovati.
na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 DIZEL - NEPODNOŠLJIVO SE TRESE

Datum objave: 21.03.2011 13:06:54
Slika
PITANJE: Strpljivi gospodine Meiću.Pišem već drugi put u kratkom roku vezano za polo dizel 1,9 iz 96.god.Problem vezan za ležajeve uspješno je riješen,no ovaj put pišem o nepodnošljivom trešenju auta u unutrašnjosti npr.na semaforu.Pokušao sam popustiti treći nosač motora koji je vezan za pod ,kad je on otpušten sve vibracije prestaju.Stavio sam novi nosač ,pritegnuo ga ,opet trese kao i prije.Napomenuo bih da je broj okretaja motora nešto malo preko 1000 i ne mogu ga smanjiti na vijku kod sajle za gas na bosch pumpi.Dali bih se smio upustiti u namještanje minimuma na nekom drugom vijku ili ne?Trenutno sam povećao broj okretaja na nekih 1300 jer su vibracije ipak nešto manje.Riješili problem ili ne hvala na svemu!
ODGOVOR:Uzrok vibracija koje ste opisali može biti neki od nosača motora, ispušni sustav , sam motor . Najprije provjerite da li se ispušni sustav dodiruje na nekom mjestu karoserije, provjerite i ispravost ispušnog sustava, provjerite redom sve nosače motora. Ako je sve navedeno u ispravnom stanju uzrok vibracija je nepravilan rad motora. Najčešći uzroci nepravilnog rada motora su mehaničko istrošenje motora ( kompresija, faza motora, neispravan sustav dobave goriva ( dize, visokotlačna pumpa ). Ako zaključite da je uzrok sam motor , test i defektažu motora nije moguće napraviti na amaterskoj osnovi jer je za to potrebno specijalističko znanje i dijagnostička servisna oprema.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV SDI - OTPALE ZAKOVICE NA DIFERENCIJALU

Datum objave: 20.03.2011 12:47:06
Slika
PITANJE: Kao prvo topli pozdrav Vama i sve najbolje...imam pitanje koje mi neda "mira" imam golfa IV SDI i prije nekoliko mjeseci sam morao popravljati mjenjac, jer su "nitne" na diferencijalu otpale...e sad majstor mi je rekao da je zbog naglog startanja(naravno ne mog jer sam imao sa tim probleme od pocetka mislim od kupovine)...i te nitne su prilikom otkidanja ostetile diferencijal tako da je zamijenjen....stavljen mu je diferencijal golfa 2(jer je isto samo ovaj ima vise "zuba")...e mene sad zanima da li je ovaj diferencijal izdrzljiviji mislim prvenstveno na te "nitne" jer se stalno bojim da mi se taj problem ponovo ne pojavi...unaprijed hvala
ODGOVOR:Kvarovi diferencijala su izuzetno rijetki a još rijeđi je kvar koji ste Vi naveli. Ako ste ugradili diferencijal s većim prijenosnim omjerom ( više zubi ) , Vaše vozilo će imati manju brzinu i slabije ubrzanje. Diferencijal koji ste ugradili kao i diferencijal koji je odgovarajući imaju istu kvalitetu zakovica . Za trajnost diferencijala općenito je najvažnije da redovito kontrolirate i mijenjate ulje u mjenjaču.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI, - ULIO KRIVO ULJE?

Datum objave: 20.03.2011 11:29:07
Slika
PITANJE: Poštovani gosp. Meić, Imam Golfa IV 1.9 TDI, 90 KS, kad sam mijenja ulje umjesto ulje za dizel motore ja sam ulio za benzinske motore, inače radi se od Shell Helix 10W-40 za benzinske motore, zanima me da li moram ponovno mijenjati i hoće li biti kakvih posljedica za motor. Unaprijed velika hvala.
ODGOVOR:Ne trebate mijenjati ulje koje ste stavili u motor jer to ulje ima slične karakteristike kao i ulje za dizel motore. Nikakvih štetnih posljedica neće biti.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G - PUNO PROBLEMA S NOVIM AUTOM

Datum objave: 18.03.2011 23:30:12
Slika
PITANJE: Poštovanje gospodine Meiću. Posjedujem Astru G 1999 g. 1.2 16V. Moj problem je sljedeći. Od trenutka kako sam izvezao auto iz salona imamo sam problem sa gašenjem motora prilikom stiskanja papučice kvačila. Kvar je donekle otklonjen tek nakon dvije godine i potrošene hrpe živaca i vremena, na sreću ne i novaca zbog garancije, ali ne u potpunosti. Auto se više nije gasio ali su okretaji povremeno padali skroz do nekih 200-300 o/min. U servisu su mi rekli da su samo ubacili novi program u kompjuter. I tako je to trajalo skroz do nedavno kada sam primjetio da mi jako troši antifriz. Otišao sam kod majstora koji je zamjenio neke dvije brtve na motoru i tako je riješen taj problem. Ali od tada su se vratili svi prijašnji problemi na koje sam skoro i zaboravio. Prvo, pri hladnom startu broj okretaja se popne skoro do 3000 o/min i tako drži dvije tri sekunde zatim se okretaji spuste na 1500 i motor nastavi normalno raditi dok se nezagrije. Zatim tijekom vožnje povremeno se desi da broj okretaja padne na oko 500 a u mjesec dana koliko traje agonija 4-5 puta mi se auto i ugasio prilikom pritiska na papučicu kvačila. Htio bih samo jos reći da u nekoliko posljednjih godina auto nesmijem ostaviti na suncu jer ga je nemoguce upaliti, alnaser vrti ali kao da nema goriva, tada podignem poklopac motora na minutu dvije i motor upali na zub kao da nikada nista bilo nije i kada dugo stojim pa se temperatura motora podigne na oko 92-95 stupnjeva neželi povuči prvih 10-15 metara kao da neprima gorivo a ja papučicu gasa stisnem skoro do kraja. Pitanje za kraj, dali možete iz ovoga što sam napisao otprilike znati u ćemu je problem i nadam se da će te mi moći pomoći nekim savjetom.
ODGOVOR:Iz detaljnog opisa koji ste poslali odmah mogu reći da nemate sreće sa servisom. Možda ste trebali koristiti usluge i drugog servisa koji bi Vam posvetio više pažnje . Moguće neispravnosti su : propuštanje na usisnom kolektoru, tlak goriva, regulator tlaka goriva, upravljačka jedinica leptirastog ventila, senzor položaja TP ventila, EVAP ventil rezervoara, injektori, lambda sonda, MAF senzor, IAT senzor, EGR ventil, mehaničko stanje motora, ECT senzor, mjerač mase zraka, solenoid usisanog zraka, električna instalacija, ECU centrala. Kao što vidite ima toga puno . Sve što sam naveo treba detaljno ispitati .
na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - PREMALI NAPON PUNJENJA

Datum objave: 17.03.2011 23:32:22
Slika
PITANJE: Poštovani! Posjedujem stariju fiestu 94 godina motor 1,3.Nedavno sam primjetio problem sa punjenjem baterije.Naime dešava mi se da nakon par dana nemogu upalit auto ne vergla.Pošto je napunim napon bude 12,7 volti i tako opet par dana.Bateriju sam provao na drugom autu i tu je sve ok.Kad je motor upaljen i dodajem gas kazaljka na instrumentu pokazuje raspon od 12,5 V do 14 volti zavisi koliko gasa dodam.Prije 2 godine mjenjao sam četkice i automat za paljenje.Baterija je skoro nova.Ako u autu radi grijanje ,brisači i ventilator napon se kreće od 12,5 do 12,7 V.Vidim da ste mnogima pomogli pa se nadam da će te i meni.Mora se priznati da ste živa enciklopedija znanja.Hvala.
ODGOVOR:Prema svim detaljima koje ste naveli potrebno je obaviti ispitivanje : akumulatora, alternatora, elektropokretača, električne instalacije, povlačenja struje iz akumulatora kada je vozilo u stanju mirovanja. Stanje akumulatora ( kapacitet ) mora biti iznad 60% , dozvoljeno izvlačenje struje iz akumulatora kada je vozilo u stanju mirovanja je maksimalno 0,1 A ( amper ). Stanje alternatora mora biti takvo da da je napon od 13,5 V do 14,5 V ( mogu biti ukopčani svi potrošaći a motor treba raditi na leru ). Stanje elektropokretača treba biti takvo da prilikom startanja motora pad napona ne bude veći od 2 V ( volta ). Napon punjenja koji ste Vi naveli je premali i ukazuje na neispravnost alternatora ( i regulatora napona ).
na vrh Povratak na vrh

SUZUKI MARUTI - LETVA VOLANA ??

Datum objave: 17.03.2011 23:23:40
Slika
PITANJE: SUZUKI MARUTI 2002 1.1 46KW - benzin Ima neko vrijeme (par tjedana) primjetio sam lupkanje koje dopire iz područja prednjih točkova, maožda malo više s lijeve strane. To se izrazito osjeti po neravnom terenu, lošem asfaltu ili makadamu. Prvo sam otišao na tehnički i pregled provjeriti amortizere. Rekli su da rade na cca 65% , a to je kažu OK Lupkanje se nastavilo i evo danas sam odveo auto kod privatnog servisera u mjestu koji je konstatirao da je u pitanju letva volana. Pitao sam ga da možda nisu kugle, krajnice ležajevi, ali ne. On izričito tvrdi da je letva volana. Problem je u tome što je tu letvu izrazito teško nabaviti, a i nije baš jeftina rekli su mi ovi iz Suzukijeva servisa u Splitu. Imate li iskustva s ovakvim kvarovima, je li opasno voziti automobil sa letvom volana u ovakvom stanju i je li moguće reparirati letvu volana. Predlažete li da odvezem auto do drugig majtora po drugo mišljenje. Inače vozim ovaj autić već tri godine, uglavnom na lokalu (gradska vožnja). Malo mu je veća potrošnja nego u tvorničkim podacima cca 7 l, ali je vrlo pouzdan i praktičan u uličnoj gužvi i bez ikakvih kvarova u ove tri godine.
ODGOVOR:Ponekad nije loše čuti i drugo mišljenje naročito od servisa koji može otkloniti navedene probleme. Lupkanje koje čujete najčešće dolazi od balans štange, vertikalnih spona ovjesa, pojedinih dijelova ovjesa, krajnika spona, spona volana. Na kraju uzrok može biti i sam mehanizam volana ( ali je to rijetko ) . Zatražite još jedno mišljenje i pitajte koloko bi bio trošak popravka. Na povećanu potrošnju goriva mogu utjecati mnogi faktori , provjerite filtere, svjećice, lambda sondu, napravite nakon toga eko-test .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - KRATKOTRAJNO RJEŠENJE

Datum objave: 16.03.2011 21:40:27
Slika
PITANJE: Postovani gosp.meic imam jedan problem u vezi s opel astrom 1.7 dti iz 2001g s 150000 km,naime auto nije tilo upalit otisao mi je zamajac i jedan mehanicar ga je zavario u jednu masu i sad pali od prve sve u redu,sad mene zanima kolikog je to vijeka ili da trazim drugi zamajac?i jos jedno pitanje kakvi su opcenito isuzu 1.7dti motori koliki im je vijek trajanja uz redovito odrzavanje?pozdrav
ODGOVOR:Motor Vašega vozila je vrlo kvalitetan i uz redovno servisiranje može jako dugo voziti. Rješenje koje vam je napravio Vaš mehaničar možete koristiti kratkotrajno . Sada na spojci ( kuplungu ) nema više kompenzacije ( ublažavanje vibracija i udaraca ) . Udarci će se prenositi na zupčanike mjenjača što nije dobro. Isto tako možete osjetiti trzaje prilikom kretanja. Kada budete u mogućnosti zamijenite zamašnjak i set spojke po potrebi.
na vrh Povratak na vrh

DAEWOO NEXIA - KAZALJKA POKAZIVAČA GORIVA POLUDI

Datum objave: 17.03.2011 14:36:20
Slika
PITANJE: Poštovani,molim Vas za odgovor na dva pitanja: 1. Gdje se nalazi senzor temperature motora na automobilu daewoo nexia, benzinac 1.5 godište 1996. Kazaljka temperature motora na instrument tabli se ne pomniče, pa sumnjam da je do senzora. 2. Kazaljka pokazivača goriva "poludi" kada se naspe više benzina i zakuca se na crveno. Tako stoji neko vrijeme i diže se tek kasnije u vožnji. Da li je problem plovak ili nešto drugo?
ODGOVOR:Senzor temperature motora se nalazi na glavi motora u blizini termostata i lako ga se može prepoznati. Najčešći uzrok što kazaljka pokazivača goriva radi nakontrolirano kao što ste Vi opisali je dotrajalost plovka ( električna komanda ) u rezervoaru , drugi uzrok je električna instalacija od rezervoara do instrument ploče ( spoj na masu vozila ) .
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 1,4 D - PREGARA BRTVA GLAVE

Datum objave: 16.03.2011 21:37:06
Slika
PITANJE: Postovanje, gospodine Meicu! Nakon mnogo nezadovoljstva zbog loklanih majstora prinudjen sam da vam se obratim za pomoc. Naime, posjedujem Peugeot 106 1.4d i vec drugi put mi izgara dihtung glave. Dalje, napominjem da je prije 20 hiljada km radjena generalka na motoru jer je pukao zupcasti kais (sve zamijenjeno sem uljnih karika koje su navodno bile dobre), a motor je i nakon toga trosio oko 1l ulja na 1000 km kao i prije generalke. Interesuje me zbog je mogao izgoriti dihtung glave u relativno kratkom vremenu i da li se on doteze nakon izvjesnog vremena posto moj majstor nije to radio? Unaprijed zahvalan!
ODGOVOR:Ako svi radovi koji su obavljani na Vašem vozilu nisu obavljeni stručno i profesionalno moguće su pojave ( pregaranje brtve glave ) kao što ste i Vi naveli. Brtva glave motora može izgoriti radi nekoliko razloga i to : nekvalitetna brtva glave motora, nekvalitetni vijci glave motora, neravna površina glave motora, neravna površina bloka motora, pregrijavanja motora. Povećana potrošnja ulja kroz motor nastaja na dva načina i to preko vodilica ventila i ili preko cilindara i klipnih prstenova. Ako je glava motora uređena kako treba onda je uzrok potrošnje ulja istrošenje cilindara i klipnih prstenova. Ako su vijci glave ispravni ( provjerava se njihova izduženost ) glava motora se naknadno ne steže.
na vrh Povratak na vrh

BMW 525 i. - POMAŽE LI ADITIV ?

Datum objave: 16.03.2011 14:12:26
Slika
PITANJE: dobar dan,ovo je prva stranica ovog tipa i super ste sto odgovarate na pitanja,ja imam BMW 525i iz 91 godine ima 320 000 hiljada predenih kilometara i vec trosi ulje prijatelj mi je predlozio da u motor naspem neki k2 aditiv za ulje koji navodno pomaze motoru da ne trosi ulje i pojacava kompresiju,ja bih to nasuo ali se bojim sta ce biti s motorom poslije i nakon zamjene ulja,sta vi predlazete da sipam taj aditiv ili ne. unaprijed hvala
ODGOVOR:Kada postoji istrošenje u motoru rijetko koji aditiv može pomoći. Na tržištu se mogu pronaći brojni dodaci za motor ( aditivi ) na kojima piše da smanjuju potrošnju ulja i da poboljšavaju kompresiju, međutim u praksi to nije tako. Navedeni aditivi uglavnom ne pomažu ili pomažu minimalno. Isti nemaju štetan učinak na motor. To znači da možete upotrebiti navedeni aditiv a rezultat ćete vidjeti vrlo brzo i na taj način saznati koliko isti pomaže Vašem motoru.
na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA 1,9 SDI - GASI SE

Datum objave: 15.03.2011 20:56:41
Slika
PITANJE: Poštovani molim Vašu pomoć, imam seat cordobu sdi 1.9, sa 100000 km. gasi se nekad u vožnji,nekad u leru, bez ikakvih pravila. onda mjesec dana sve pet, onda se opet počne gasit itd. nakon što se ugasi nekad je mogu opet upalit i vozit, nekad moram uzet šlep službu da bi onda kod majstora bez problema upalila i vozila bez greške neko vrijeme. spojena na dijagnostiku pokazuje hrpu grešaka: motor za klapnu usis cijevi,ventil za povrat ispuš. plina, gl.relej žarenja, mag. ventil za poč ubrizgavanja. ovlašteni serv. misli da je kompjuter,molim savjet,hvala
ODGOVOR:Prema Vašem opisu mogućih neispravnosti može biti mnogo. Prvi korak treba obuhvatiti ispitivanje dobave goriva. To znači slijedeće: provjere filtera, ispitivanje prisutnosti zraka u sustavu goriva, ispitivanje čistoće rezervoara. Ako i nakon ovoga problem i dalje bude prisutan treba ispitati slijedeće : senzor radilice, senzor pedale gasa, MAP senzor, EGR, regulator količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja, davač impulsa na dizi, kontrolni modul visokotlačne pumpe, visokotlačna pumpa, električna instalacija, ECU centrala. Nakon dobro obavljene dijagnostike motora i ispitivanja koje sam naveo točno se može znati što je neispravno .
na vrh Povratak na vrh