Danas je: 25.05.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT CLIO - OŠTEĆENJE BRTVILA GLAVE MOTORA

Datum objave: 21.03.2011 18:34:59
Slika
PITANJE: Auto se cudno ponasa , trosio je vodu pa je dijagnoza termosta koji je otisao, cjelo ljeto sam vozio bez termostata, normalno vodu je trosi,o kada je dosla zima stavili su novi termostat ali isto, cak kada otvorim cep od ulja vidim neku bjelu smjesu pravo ruzno izgleda ali nemirise mi na dobro.
ODGOVOR:Svi detalji koje ste naveli ukazuje na ostecenje brtvila glave motora. U ovom slucaju bi trebalo demontirati glavu motora , istu strojno obraditi , zamijeniti sva brtvila , isprati rashladni sustav , staviti novi originalni termostat , staviti novu rashladnu tekucinu . Nakon toga motor ce opet biti ispravan.
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 6 - PROPUŠTANJE KLIME

Datum objave: 28.03.2011 00:16:29
Slika
PITANJE:

Imam mazdu 6. 2.0d 120ks.2003g. Prije dva mjeseca u vozilu je klima prestala radit. Otisao sam napunit klimu plinom i klima je radila i puhala hladno tri dana.Nakon toga sam shvatio da negdje jako pusta plim i otisao u servis i tamo su provjerili da li pusta,al tlak nije padao i uspostavilo se da klima i cijevi ne pustaju...Vec drugi put punim klimu plinom i puse hladno tri dana i ponovno se isprazni....Vidio sam na hladnjaku klime malu rupu,(predpostavljam od nekakvog kamencic) Al tu rupu na hladnjaku sam vidio tri mjeseca prije,nego sto je klima prestala raditi...Mislim da nije uzrok ta mala rupa na hladnjaku...Mozete mi dati savjet sto da radim i kome da se obratim za tu klimu...

ODGOVOR:

Sustav klime moze propustati ne svim dijelovima sustava ( kondenzator, ekspanzioni ventil, cjevovod, isparivac, kompresor ). Malo propustanje se ne moze otkriti pomocu manometra za pad tlaka nego stavljanjem kontrasta u sustav . Takve poslove radimo i mi pa se mozete javiti ako Vam to odgovara.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - MIJEŠA SE VODA I ULJE

Datum objave: 28.03.2011 00:15:00
Slika
PITANJE:

Imam problem sa mjesanjem ulja i vode.Radi se o vozilu Opel Astra G 1.7 DTI,2003 god.Prije mjesec dana sam uocio da mi je ulje uslo u sistem hladjenja.Majstor mi je zamjenio dihtung glave i gumice na glavi motora,medjutim to nije rjesilo problem jer je opet doslo do mijesanja.Posto ovo nije rijesilo problem malo sam citao forume i dosao do informacija da postoji mogucnost da je kvar na intercooleru tj.da je negdje propustio i da ubacuje ulje u sistem hladjenja.Interesuje me da li je to uopste moguce i ako jeste kako provjeriti ispravnost IC

ODGOVOR:

Ispravnost hladnjaka stlacenog zraka ( intercooler ) mozete provjeriti tako da isti demontirate i ispitate pod tlakom vecim od 5 bara. Uzrok ulaska ulja u rashladni sustav nije hladnjak stlacenog zraka nego nesto drugo sto treba ispitati direktno na vozilu ( glava motora, brtva glave, blok motora, hladnjak za ulje ).

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - BUKA I POSKAKIVANJE

Datum objave: 21.03.2011 12:38:44
Slika
PITANJE: Postovani , imam 3 pitanja za vas.Vozim 3 godine Opel Vectru B 1.6 16V 2001 gp, presla 168000 km uvezena iz Njemacke. Prvi problem, primjetio sam u zadnje vrijeme veliku buku tokom voznje i ne mogu da procijenim odakle dolazi i povecanjem brzine se povecava i cak nadglasava buku vjetra i motora. Buka je prisutna i kad se auto vozi inercijom tj na lergasu pri vecoj brzini. Na volanu osjetim sitne frekvencije vibracija. Moja sumnja je na jedan od lezajeva prednjih tockova. Da li vi isto mislite i da li se kod spomenutog auta lezaj mijenja u kompletu sa 'glavcinom' ili se moze posebno on sam zamijeniti (automobil ima 5 rupa na kotacima)? Neki mehanicari tvrde da se mijenja u kompletu (skuplja varijanta) a neki tvrde da se moze i sam lezaj zamijeniti. Drugi problem je da isti automobil prilikom voznje na otvorenoj cesti cak i na novom asfaltu i pri sporijoj voznji 40 - 70 km/h poskakuje i treska , tj nema onog glatkog mirnog kotrljanja. Napominjem da su ljetne gume 205/55 r16 stare oko 5 godina. Treci problem je sto je volan tezi pri okretanju nego inace i ne vraca se sam nakon skretanja i ima malo praznog hoda tj lufta samim tim cuje se lupkanje na makadamu koje se osjeti i na volanu.?
ODGOVOR:Prema Vasem opisu buku stvara lezaj / lezajevi prednjih kotaca . Ako lezaj kotaca mozete nabaviti kao samostalni dio tada se isti moze i samostalno zamijeniti. Vozilo moze vibrirati ( poskakivati ) radi losih guma, felgi , amortizera. Ispitajte navedeno. Uzroci otezanog okretanja volana mogu biti : zubna letva i puz volana, hidraulicki sustav servo volana, pumpa servo volana, visokotlacna cijev, istrosenost dijelova ovjesa prednjeg dijela vozila.U ovom slucaju najprije provjerite sve dijelove ovjesa a zatim zubnu letvu .
na vrh Povratak na vrh

YUGO-60 - NEISPRAVAN KARBURATOR?

Datum objave: 27.03.2011 23:34:17
Slika
PITANJE:

Nadam se da cete mi pomoci sa mojim problemom Yugo 60, '89 god. Naime, u koloni na cesti prije nekoliko dana motor je odjedanput promijenio zvuk-minimum. Od tada kad krecem nema snagu kao i prije a u voznji kad podignem cok radi skoro kao i prije i cini se kao da na momente ima vise snage. Napominjem da mu je dva dana prije tog kvara mijenjana korpa,lemela i potisni lezaj. Ja sam nakon tog kvara zamijenio bobinu i svjecice misleci da je to problem. Radi samo za nijansu bolje ali u principu sve ostalo je isto. Pod cokom radi skoro normalno a bez jedva da krene dok ne uhvati zalet.

ODGOVOR:

Ako motor radi dobro kada se aktivira uredaj za hladni start ( cok ) tada je neispravan karburator. Karburator treba demontirati, rastaviti, ocistiti, sloziti i dobro podesiti . Uz to provjerite jos kut predpaljenja i po potrebi ga podesite.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 75 - VELIKA MI JE NEPOZNANICA?

Datum objave: 21.03.2011 19:15:45
Slika
PITANJE: Postovani,vidjela sam Vasu stranicu na internetu i da odgovarate na pitanja i biti cu Vam zahvalna ako nadete vremena i za moje pitanje. Naime, Kupila bi si auto, rabljeni, a ne volim male aute. Vec neko vrijeme pregledavam sta bi mogla uzeti i izuzetno mi se svidio Rover 75, 2.0 CDTI, 2003g, Posto mi je taj auto velika nepoznanica, a jako mi se svida molim Vas da mi odgovorite dali je jako skup za odrzavanje, dali mu je velika potrosnja i dali su dijelovi za njega jako skupi?Bit cu Vam veoma zahvalna ako mi odgovorite..
ODGOVOR:Ovo vozilo je kvalitetno i pouzdano jedino je zahtijevnije za odrzavanje od drugih evropskih vozila. Uz to treba navesti da je cijena razervnih dijelova znatno veca od uobicajene. Pojedini dijelovi se trebaju narucivati i cekati. Dijelovi za redovne servise ( filteri , kocne obloge ) mogu se dobiti odmah. Sifra motora je M47R 204D1, broj cilindara je 4, zapremina je 1950 ccm, snaga je 96 KW/4000 o/min, stupanj kompresije je 18:1 , sustav goriva je Bosch Common Rail . Motor zadovoljava Euro-3 normu . Ako ce Vam odrzavanje vozila predstavljati poteskocu, bolje je da se odlucite za vozilo nekog Evropskog poznatog proizvodaca.
na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO - PALE SE LAMPICE

Datum objave: 28.03.2011 00:13:02
Slika
PITANJE:

postovani,imam pitanje vezano za problem s fiat stilom 1,6 benzin,auto sam kupila u 6.mjesecu,nije bilo nikakvih problema donedavno.naime u voznji se gasi-pale se lampice-prvo ASR failure,zatim sve ostale-usklicnik,volan...gasi se bez da ista primjetim dok vozim,nikakav zvuk''nikakvo cudno ponasanje motora''...vozila sam auto na dijagnostiku-prvi put se pojavila greska Connection i senzor goriva,sad se pojavi samo greska na senzoru goriva a nekad i pise greska na alternatoru ,pa Temperature,High cooling,Low fuel-iako ima goriva,i opet ASR failure...ne znam je li to na svim autima ali ASR se pali automatski cim upalim auto,a gasi se manuelno???moram ga gasiti svaki put pri paljenju auta majstor je sve pregledao,kaze da nema nikakve greske i da ni sam ne zna sto je u pitanju,sto mi predlazete? kad se ugasi ,pali nakon min dva bez problema i jos jedano pitanje-nekad kad stavim kljuc u bravu nema sanse da pomaknem kljuc,tek kad otpustim rucnu ,auto se mrdne malo tad pali bez problema.ovo sa gasenjem traje vec mjesec,ne znam sto da radim,problem je pri preticanju,sigurnosti u voznji pa ne znam sto bih...

ODGOVOR:

Kada se gasi motor na nacin kao sto ste vi opisali potrebno je ispitati sustav elektronskog ubrizgavanja , sustav paljenja, mehanicki sustav motora. Mogucih gresaka moze biti mnogo i zato ih ne bih navodio jer od toga ne bi bilo koristi. Vi trebate uslugu servisa koji moze tocno ispitati sto je neispraavno , koji moze reci cijenu popravka, koji moze otkloniti kvar, koji ce garantirati za obavljeni popravak. Ne bi bilo dobro da kod jednog servisa radite dijagnostiku a kod drugog servisa popravak. Uz dijagnostiku motora dobro bi bilo da se preglada kompletno vozilo radi drugog problema koji ste naveli i da se otklone i svi drugi eventualni nedostaci .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - TEMPERATURA MOTORA

Datum objave: 21.03.2011 18:36:17
Slika
PITANJE: Radi se o golfu IV 1.9 TDI 90 ks 2001 g, ALH oznake ,imam ga vec 5 godina i svake zime ista situacija sporo dize temperaturu i jako dugo mu treba da postigne radnu nekad i do 25 km ,a termostat ok .E sad on ima 3 grijaca sa strane bloka koji su u kucistu crijeva koje ide u kabinu , Koja je njihova Funkcija ?- Da li oni sluze da se brze zagrije tekucina ili nesto drugo ? Sva 3 grijaca iskre pa bi trebala biti ok, a neznam kad se pale i sta ih pali ,Jer mislim da nije bas normalno da na temperaturi od 0 trebas preci 20-30 km da se zagrije ful .
ODGOVOR:Da li ste mjerili temperaturu motora ? Vama se moze ciniti da je motor hladan ako imate netocnu informaciju na instrumentu za temperaturu ili ako je efekt grijanja slab . Ako je termosta ispravan ako ima dovoljno rashladne tekucine ako je stanje motora normalno tada se motor treba zagrijati znatno brze negosto ste Vi naveli. Najbolje bi bilo da obavite kontrolu zagrijavanja rashladne tekucine od momenta hladnog starta do momenta kada motor postigne radnu temperaturu.Na ovaj nacin cete izbjeci sve eventualne greske pokazivaca temperature. Grijace koje spominjete u cijevima za grijanje ne mogu komentirati jer oni nisu sastavni dio standardne opreme nego su naknadno ugradeni .
na vrh Povratak na vrh

BMW E46 - DIM ISPOD HAUBE

Datum objave: 27.03.2011 23:13:00
Slika
PITANJE:

Imam problem sa BMW-om E46 kad upalim auto,pocne cudno smrdit i ide dim ispod haube,nakon jedno par minuta rada.Smrad osjetim izmedju sajbe i bloka motora!Zelio bi znati vase misljenje,a jos da napomenem niti jedna lampica ne svijetli na kontrolnoj ploci osim suvozacevog zracnog jastuka(ona se ne gasi nakon sto upalim auto).Sad me zanima jeli ima to kakve veze?

ODGOVOR:

Dim koji vidite moze se pojaviti radi curenja rashladne tekucine ili curenja ulja iz motora. Tu pojavu treba sto prije defektirati a nakon toga istu i otkloniti. Kvar ne mora biti niti veliki niti skup za popravak. Uzrok moze biti neispravna gumena cijev ili neko brtvilo.Ako svijetli lampica zracnog jastuka to je znak da je sustav zracnog jastuka izvan funkcije. Dijagnostikom semozetocno utvrditi sto je neispravno. Sustav zracnog jastuka nije povezan s dimom kojega vidite.

na vrh Povratak na vrh

OPĆI SAVJETI - GOLF III - KAKO RADI MONOPOINT

Datum objave: 21.03.2011 12:04:16
Slika
PITANJE: Imam golfa 3 1994 god. motor monopoint 1.8 55 kw. Interesuje me kakav je to motor i princip rada monopoint?
ODGOVOR:Motor je vrlo kvalitetan i uz redovno servisiranje moze dugo trajati. Monopoint radi na istom principu kao i multipoint. Dobavna pumpa u rezervoaru stvara tlak od 1,2 bara. Benzin dolazi do injektora s kojim upravlja ECU racunalo. ECU racunalo dobiva potrebne podatke od pojedinih senzora , davaca , mjeraca. Na osnovu dobivenih podataka ( polozaj leptirastog ventila, tlak u usisnom kolektoru, temperatura usisanog zraka, broj okretaja radilice, temperatura motora, signal lambda sonde ) ECU racunalo odreduje vrijeme otvorenosti injektora i potrebnu kolicinu goriva u svi rezimima rada motora.
na vrh Povratak na vrh

BMW E46 - TLAK U HLADNJAKU

Datum objave: 28.03.2011 00:11:49
Slika
PITANJE:

Moje pitanje: Zasto se stvara tlak u hladnjaku? Vlasnik sam auta BMW E 46 2001 god. benzin. Svaki tjedan dolijevam 1l antifriza u hladnjak a temperatura motora je u normali.Mjenjao sam i termostat sa kucistem kompletno.Bila je i prekontrolirana vodena pumpa, nisam kontrolirao ventilator a termo prekidac koji ukljucuje ventilator na hladnjaku.U hladnjaku se stvara tlak a rad motora je normalan. U hladnjaku nema masnoce od ulja, odzracivao sam hladnjak vise puta, ali problem se isto ponavlja.

ODGOVOR:

Dozvoljeni tlak u hladnjaku je 1,3 bara a isti se stvara radi prisilne cirkulacije koju radi pumpa za vodu, radi temperature koju stvara motor, radi cepa hladnjaka koji je ujedno i sigurnosni ventil. Kada tlak u rashladnom sustavu poraste iznad dozvoljenog reagira sigurnosni ventil ( cep hladnjaka ) i radi rasterecenje sustava. U ovom slucaju potrebno je otkritio mjesto gdje propusta rashladni sustav i najprije to rijesiti kako tekucina iz rashladnog sustava ne bi nestajala . Kada se to rijesi tada se moze do kraja ispitati sustav . Moguca mjesta propustanja su : pumpa za vodu, hladnjak, radijator grijaca, cijevi , brtvila, brtve motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES CLK 320 - SENZOR ZA BOČNO PROKLIZAVANJE VOZILA

Datum objave: 28.03.2011 00:10:03
Slika
PITANJE:

Mercedes CLK 320-ABS BAS ESP ASR lampe mi se sve upalile Molim Vas da mi izadjete u susret i pomognete da rijesim sledeci problem: Naime radi se o Mercedes CLK 320 W208 98god. automatic. Par puta kad palim Auto desava se da mi u kontrolna tabla (tacho) lampice svetle i pise dami ne radi vise ABS ESP BAS ASR Mercedes mi reko da je to reley za ABS pokvaren.Ali ja sam cuo da ima jedan Senzor sto to sve drzi ESP BAS i tako dalje, samo neznam koje taj Senzor! i gde se on nalazi ja zivim u Becu u Austriji i znam samo kako se zove na nemackom Querbeschleinigungssensor e neznam na hr. jeziku. znam da ima i senzor na kocionoj pedali. taj senzor sam promenijo ali opet mi sve lampe upaljene

ODGOVOR:

Senzor ciji naziv ste naveli na njemackom jeziku je senzor za bocno proklizavanje vozila . Takav senzor postoji na svakom kotacu i povezan je s upravljackim racunalima ABS, BAS, ESP, ASR ( Anti Blockier System, Bremsassistent, Electronic Stabitity Program, Antriebsschlupf-Regelung ). Navedena racunala su medusobno umrezena i rade kao jedan sustav. Navedeni kvar je najlakse i najjeftinije otkriti pomocu servisnog dijagnostickog racunala i pomocu baze podataka koju ima svaki bolji servis. Ovakav kvar se tesko moze rijesiti dopisnim putem i u kucnoj radinosti.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA - PALI SE LAMPICA OD VODE

Datum objave: 25.03.2011 10:34:40
Slika
PITANJE: Imam skodu fabiu combo iz 2002.godine, u zadnje vrijeme pocela mi se paliti ucestalo lampica od vode, a vode ima dovoljno i hladenje je uredno. Lampica se upali, i nakon nekog vremena iskljuci, pa me zanima mozete li mi reci u cemu je problem?
ODGOVOR:U ovom slucaju moguci uzroci su senzor nivoa na ekspanzionoj posudi ili necistoce u ekspanzionoj posudi. Ako postoje necistoce potrebno je dobro oprati ekspanzionu posudu , po potrebi ispitajte i senzor za nivo na ekspanzionoj posudi. Ako je senzor neispravan zamjenite ga .
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - POBRKALI SE SENZORI ???

Datum objave: 21.03.2011 12:59:30
Slika
PITANJE: Imam upit u vezi jednoga kvara!Radi se o Fiat Puntu 1.2 2002g.benzinac,.Problem je u tome da mi se tokom voznje upalila zuta lampica motora da bi auto odmah poceo trokirati,i kod davanja gasa mi je kazaljka okretaja ludovala.Odmah sam otisao kod mehanicara i sumnjao sam na bobinu,cak sam je zamjenio za novu ali i dalje je radio isto,a lampica na senzoru se nije gasila.Majstor mi je napravio dijagnostiku i sve je ok radilo oko motora,al mi je rekao da sve upucuje na ECU,i da je to posao za auto elektricara i da mi trebalo ECU ponovo vratiti u normalu,tj (da su se senzori pobrkali i da ih se treba ponovo namjestiti).Zanima me koliko bi doslo resetiranje.tj. vracanje u normalu ECU,i dali moj problem upucuje na taj kvar?
ODGOVOR:Kada se upali kontrolna lampica motora neispravno moze biti : sustav ubrizgavanja , sustav paljenja, mehanicki sustav motora. Senzori se ne mogu krivo spojiti ( pobrkati kako Vi kazete ), oni mogu biti ispravni ili neispravni. Isto tako ECU centrala moze raditi ispravno ili biti neispravna ( ne postoji pojam „ vracati centralu u normalu „ i sto uopce znaci kada ona nije u normali ??? ). Poslove koji su potrebni na Vasem vozilu moze odraditi svaki bolji servis i to ne mora nuzno biti autoelektricar. Potrebno je najprije obaviti dijagnostiku pojedinih sustava koju sam vec spomenuo ( ispitivanje svih dijelova sustava ubrizgavanja, paljenja, mehanicko stanje motora ). Nakon toga biti ce poznate sve neispravnosti . Kada se bude znalo sto je neispravno nece biti tesko otkloniti nedostatke.
na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 B4 - PREGARAJU GRIJACI

Datum objave: 06.03.2011 22:54:24
Slika
PITANJE: Pozdrav zanimame imam Aud 80 b4 1.9td iz 1995god.zanima me svako malo moram mijenjati grijace na motoru izgore sva 4 komada to mi se desva vec dosta dugo neznam sto je,dal je moguce da cok ostavim duze pa izgore jer su mu na lampici coka i grijaci neznam sto da radim vremenska kutija mislim bar da je ispravna ona se cuje kad grijaci ugriju cuje se ono tak i onda palim????
ODGOVOR:Grijaci mogu cesto pregarati radi nekoliko razloga i to : preveliki napon na grijacima, lose dize radi kojih velika kolicina goriva vlazi grijace, upravljacki modul grijaca koji pravovremeno ne iskljucuje grijace, neodgovarajuci grijaci. Probjerite sve sto sam naveo.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - VOLAN SE NE VRAĆA

Datum objave: 28.03.2011 00:06:28
Slika
PITANJE:

Pozdrav molim vase misljenje.Imam auto opel vectra 1,6 16v u zadnje vrijeme volan mi se ne vraca natrag kada ulazim u zavoj ili kada sam na parkiralistu odnosno kada motam volan vise od pola do punog ajnslaga, spur je napravljen sve je u redu ulje u servo kutiji ima dovoljno auto ne vuce ni na jednu stranu sto bi to moglo biti.

ODGOVOR:

Najcesci uzrok kada se volan ne vraca u prvobitan polozaj je deformacija zubne letve volana ili veliko trenje na puznom prijenosu volana i na radijalnom lezaju zubne letve. Na Vasem vozilu najprije treba ispitati mehanicko stanje upravljackog mehanizma. Nakon toga po potrebi moze se provjeriti i hidraulicni dio volana .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC - PUKAO ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 23.03.2011 17:26:22
Slika
PITANJE: Imam Reno Scenic 2001g. 1.9 dci 75kw,pukao mu je zupcasti remen i pomotao ventile.Covjek od koga sam kupio auto,rekao mi je da je mjenjao zupc.remen(stavio zamjenski) na blizu 120000 na satu,a sad je na satu 140000.Glupo je reci,ali i u djecu se zakuno(ima male cerkice, pa mislim da mogu da mu vjerujem).Da li moze zamjenski da pukne posle samo 20000 predenih.To mi se desilo kad sam ga upalio i trebao da krenem,cuo sam cudnu lupu u motoru i ugasio ga, ne sumnjajuci u zupc.remen,zaverglao sam ponovo i nije upalio.Majstori su u ovlastenom reno servisu ustanovili gore navedeno.Medutim rekli su mi da mi je i turbina dotrajala(osvinica u njoj ima hod,a navodno ne smije imati),te da je ona moguci uzrok pucanja remena,jer kazu da se mozda od njene elise odlomila spenica i otisla kanalom u neki od ventila pa mi to sve prouzrokovala,jer joj osovinica ima luft???Dali je to moguce,ipak ja nisam vozio auto kad je pukao remen,nego sam ga samo upalio.Ta turbina mi je veliki trosak(pored obrade glave i novih ventila),a oni kazu da mi se posle ne bi desilo jos gore,da ju obavezno mjenjam jer po hodu njene osovinice misle da ne mogu jos puno s njom preci(skoro nista),a i da pri paljenju moze opet isti kvar da mi napravi,pa da mi onda pukne i novi remen i ponovo sve isto.Savjetuju me da uzmem samo novu,nikako repariranu(kazu da od pet repariranih jedna bude dobra),a ona je oko 400eura.Da li govore istinu,da li je moja turbina toliko losa,znaju li svoj posao?Ja se svega toga pribojavam da se ne bacim u trosak bez potrebe.Zasto sumnjaju toliko u reparirane?Meni je nova turbina(sa godinom garancije) veliki trosak(680eura). Neznam sta da radim,molim vas za vas savjet i pomoc.
ODGOVOR:Kada dode do pucanja zupcastog remena gotovo nikada nije uzrok sam remen nego nesto drugo. To mogu biti slijedeci faktori : strano tijelo koje je doslo ispod zupcastog remena. Klizac zupcastog remena , natezac zupcastog remena, bilo koja blokada u motoru radi koje dolazi do pusanja remena. Dijelovi turbine mogu biti uzrok ali vrlo rijetko jer navedeni dijelovi ostanu zadrzani u hladnjaku stlacenog zraka i ne mogu doci do motora. Turbinski punjac treba pregledati strucnjak te na osnovu toga pregleda treba donijeti odluku o servisu turbine. Reparirana turbina moze biti kvalitetna kao i nova i ozbiljne firme daju garanciju na takvu turbinu. Ukoliko sumnjate u nalaz servisa i njihovo misljenje, osobno odnesite turbinu na pregled u specijalizirani servis za turbine .
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - SUSTAV BLOKADE PALJENJA

Datum objave: 06.03.2011 22:53:05
Slika
PITANJE: Molim Vas da mi izadjete u susret i pomognete da rijesim sledeci problem: Naime radi se o Audiju A4 1996 god 1.9TDI 66kw sa kojim imam zestoke probleme vezanje za paljenje automobila, preciznije majstor kod kog sam vodio auto je na imobilajzer prikopcao kljuc sa nekog starijeg tipa audija zbog toga sto auto nije htio prihvatiti kod sa orginalnog kljuca a kasnije ni sa kljuca na kom je snimljen isti (originalni) kod...Prilikom pokusaja da se auto upali na instrument tabli blinka zuta lampica koja pokazuje da auto ne prihvata kod kljuca, a auto se upali i ugasi nakon 1-2 sekunde(na dijagnostici je pisalo low key signal zbog cega je novi kljuc i napravljen)...Majstor je pristupio ovoj intervenciji ne znajuci sta drugo da uradi i sve ovo je radilo odgovarajuci period nakon cega se problem sa paljenjem poceo javljati sve cesce i cesce. Obilazio sam veliki broj majstora, ali njihova jedina reakcija je slijeganje ramenima. Molim Vas da mi savjetom pomognete u rijesavanju ovog problema jer trenutno ni ja ni majstori nemamo ideju sta da se radi.Da li je moguce ugraditi kompjuter sa nekog drugog audija (naravno isti model) i bravu ...da li bi se tim ista postiglo...da li bi se javili problemi sa drugim djelovima u automobilu...i naravno ono naj bitnije koliko bi okvirno to kostalo?
ODGOVOR:Sustav blokade paljenja treba biti potpuno ispravan kako bi isti nesmetano funkcionirao. Sustav sacinjavaju slijedece komponente : kljuc s transponderom, elektromagnetska antena oko kontakt brave, imobilajzer, elektricna instalacija. Kada je bilo koji dio navedenog sustava neispravan motor ne moze raditi . Pravo rjesenje je originalna zamjena neispravnog dijela ili dijelova. Drugo rjesenje je improvizacija ( neki i to rade ) a sastoji se od ugradnje drugog racunala motora koji je dekodiran ili se dekodiranje napravi na postojecem racunalu ECU . Na taj nacin vozilo vise nema zastitu od krade ( sustav za blokadu paljenja ). Ovo drugo rjesenje rade pojedini elektronski servisi koji dekodiraju postojecu ECU centralu.
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 - LOŠE RADI I PUNO TROŠI

Datum objave: 20.03.2011 11:28:05
Slika
PITANJE: Postovani,vlasnik sam Mazde 323 1.5 F, 95 god. Auto sam kupio prije mjesec dana, problem je u tome sto mi po gradu trosi 10 - 11 litara, lagane voznje, i sto na niskim okretajima lose radi , trokira, ustvari imam osjecaj da auto od 90 ks bi trebao ici malo bolje, zato sto znam kako ide honda od 90 ks.
ODGOVOR:Kada motor lose radi i kada nema potrebnu snagu to je uvijek uzrok radi kojega svaki motor trosi vise goriva. Daljna voznja u ovakvom stanju nije dobra ni za motor ni za katalizator . Na Vasem vozilu najprije treba obaviti test motora i ispitati mehanicki sustav , sustav elektronskog ubrizgavanja goriva i sustav paljenja. Nakon toga se tocno moze znati sto je sve neispravno, sto treba napraviti da motor normalno funkcionira i kolika je cijena popravka . Ovom prilikon ne bih navodio uzroke jer ih moze biti stvarno mnogo a Vi od toga ne bi imali nikakve koristi. Tocne podatke o svim nedostacima mogu navesti nakon dijagnostike motora.
na vrh Povratak na vrh

OPĆI SAVJETI - BRTVA GLAVE MOTORA

Datum objave: 21.03.2011 12:20:27
Slika
PITANJE: Postovanje gdin Meic.zamolio bi vas ako moze da mi nesto objasnite,vezano za brtvila glave motora:U kojim slucajevima i zasto je potrebno postavljati(mjenjati) razne debljine brtvila ,debljinu oznacaju oni zarezi na brtvilu. Kad bih ravnao glavu motora dali nebi smio ponovo da vratim istu debljinu brtvila pri sklapanju motora.Drugo pitanje:Kod mog opela vectre 2000 g zasto mi zablokira mjenjac,ujurro kad udjem u auto,pritisnem spojku kvacila,rucica mijenjaca kao da je zavarena ,sve dok ne upalim auto i napravim mali pomak bar par ccm.Ulje u Getribli sam kontrolisao,ima ga.Koje je vase misljenje.Mozete mi dat neki dobar savjet kako bi naj bolje rijesio problem puknutog vijka u glavi motora pukao mi na ispusnoj grani prezadni ravno sa glavom .Dali bi ovo mogao rijesit bez skidanja glave i tokarskog zahvata
ODGOVOR:Razlicite debljine brtvila glave motora koriste se uglavnom kod dizel motora . Debljina brtvila se odreduje prema dimenziji ( mm ) koliko klip izlazi iznad bloka motora kada je isti u polozaju GMT . Ako klip izlazi minimalno iz bloka motora koristi se najtanja brtva, kada klip izlazi maksimalno iz bloka motora koristi se najdeblja brtva. Svi proizvodaci motora tocno navode kada i za koju mjeru ( kada klip izlazi iznad bloka motora ) se koristi pojedina brtva glave. Bilo kakva obrada glave ili strojno ravnanje glave ne utjece na promjenu debljine brtvila glave. Uzrok nemogucnosti saltanja koje ste naveli je lamela koja je ostala u kontaktu sa zamasnjakom. U vezi polomljenog vijka na glavi motora nemam osnove da sumnjam u Vase sposobnosti. Neposrednim uvidom sigurno cete razraditi najefikasniju metodu kako izvaditi navedeni vijak.
na vrh Povratak na vrh