Danas je: 02.09.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SKODA FELICIJA - ŠKRIPANJE

Datum objave: 25.03.2011 10:39:34
Slika
PITANJE: Postovani ,imao bih pitanje vezano za automobil skoda felicia 1.9 D . U zadnjih par mjeseci mi se osjeti skripanje na desnoj strani motora .Isao sam kod nekoliko majstora ,mijenjao remenicu,lezajeve i opet isto? Mozete li mi molim Vas pojasniti u cemu je problem? Napomenuo bih da se skripanje osjeti samo kada je auto u leru i kada ga tek upalim .
ODGOVOR:Navedeno skripanje nastaje na sustavu kanalnog remena a moguci uzroci su : kanalni remen, natezac kanalnog remena, lezaj natezaca, lezajevi alternatora, ostali lezajevi koji se okrecu uz pomoc kanalnog remena. Kvar je nakada zahtijevno defektirati i ovisi samo o strucnosti i sposobnosti mehanicara.
na vrh Povratak na vrh

DAEWOO NUBIRA - SERVO VOLAN

Datum objave: 21.03.2011 12:56:52
Slika
PITANJE: Nekoliko puta smo se kontaktirali i svaki put ste mi pomogli. Sve pohvale. Imam Daewoo Nubiru 1.6 SX, 2000.g., 78 kW, karavan. Prije mjesec dana volan mi je postao jako tvrd, kao da ne radi servo uredaj. Moj prijatelj mehanicar mi je rekao da je u pitanju vjerovatno servo pumpa. Inace volan nije uvijek konstantno tvrd, nego kao na preskoke. Kad okrenem volan za npr. 90°, prvih nekoliko stupnjeva je mekan, a zatim tvrd i tako uvijek u pocetnom polozaju zakretanja je mekan. Sljedecih dana volan je ponekad manje tvrd, ponekad vise sto mi nije jasno. Volan se pri izlasku iz zavoja ne vraca nego ostaje u tom polozaju. U voznji je vise tvrd nego dok stojim. Citajuci po forumima i raspitivanjem saznao sam da neispravna servo pumpa zuji. Moja servo pumpa ne zuji, ulje u posudi uredno cirkulira i ne pjeni se. Na taj nacin sam eliminirao servo pumpu. Nakon nekoliko dana sve proradi kao da nije bilo kvara i potraje otprilike dva tjedna, a nakon toga ponovo isti problemi. Ni sam vise nisam pametan. Svi mi sugeriraju na pumpu, a ja bas nisam siguran u to, jer misljenja sam da ona ili radi ili ne radi. Da li je u pitanju letva volana ili nesto drugo. Inace vec otprije dvije godine mi se cuje u velikim zavojima nekakvo lupkanje. Ne znam ima li jedno veze sa drugim.
ODGOVOR:Svi detalji koje ste naveli ukazuju na gresku u sustavu hidraulike volana a ne na mehanicku gresku mehanizma volana. Vase pretpostavke da li je nesto ispravno ili neispravno ne zance nista jer i dalje imate prisutan problem s volanom. Volanom se treba poceti baviti a to znaci nesto raditi . Prvo sto mozete napraviti je da izmjenite ulje u sevo volanu i da nakon toga vidite rezultat te akcije. Druga radnja treba biti kontrola visokotlacnih cijevi servo volana, treca radnja bi bila ispitivanje pumpe servo volana a to bi ukljucilo rastavljanje pumpe , provjeru i eventualno ciscenje pumpe iznutra. Na kraju ostaje najslozeniji dio a to je hidraulika na samom servo volanu . Za ovo je potrebno demontorati servo volan s vozila i nakon toga obaviti pregled i eventualni servis istoga.
na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO - TEMPERATURA MOTORA

Datum objave: 19.03.2011 17:04:50
Slika
PITANJE: Vozim Ford Mondeo 2.0 TDCi iz 2002. Imam problem sa zagrijavanjem motora. Inace se sporo zagrijava, a kad je motor malo vise opterecen, odnosno kad ide uzbrdo, onda se zagrije na nekih 90 stupnjeva. Medutim, cim krenem nizbrdo, po ravnom, motor se naglo ohladi (kazaljka padne na nulu). Vozio sam ga na dijagnostiku u Fordov servis i pokazuje da je sve u redu, mjenjao sam termostat,vodenu pumpu,i antifriz,sve orginal djelovi, ali nista se nije promijenilo.Moram napomenuti da grijanje kabine imam normalno
ODGOVOR:Termostat motora je jedini element koji obavlja funkciju regulacije temperature motora. On mora biti siguran, kvalitetan, precizan i pouzdan. Ako niste sigurni u ispravnost termostata ispitajte ga ponovo. Najbolji nacin je da izmjerite temperaturu motora kada kazaljka termometra padne nisko. Ako je tada temperatura motora normalna ( 90°C ) imate laznu informaciju o temperaturi a cesti uzrok je senzor ( indikator ) za temperturu motora. Ako je u tom mometu temperatura motora niska , tada je uzrok termostat.
na vrh Povratak na vrh

MINI COOPER - GUBI TEKUĆINU

Datum objave: 27.03.2011 23:40:52
Slika
PITANJE:

Postovani, pohvale stranici i brzini davanja odgovora. Ovako prije nekih tjedan dana sam uocio da mini gubi rashladnu tekucinu. Prvo, auto omah odnio kod lokalnog mehanica, posto u Losinju nema servisa. Nakon pol sata dijagnoza: hladnjak curi. OK, narucim hladnjak, drugi dan dodje mehanicar montira, stavi novu rashladnu tekucinu i sve ok. Neoprezan nisam provjerio koliki je nivo tekucine. Drugi dan dodjem do auta idem pogledati nivo vode, ono prazno. Opet kod istog mehanicara, ono opet doli, sve na novo. Idem provozati auto, u voznji ne izgubi vodu! Idem spavati voda na MAX, probudim se vode nema J. Mehanicar sumnja na brtvu glave, ali meni nije jasno dal je to moguce, posto on gubi vodu i kad motor miruje, ne radi. TJ. Nema cirkulacije vode. Moze savjet?

ODGOVOR:

Rashladna tekucina moze nestajati a da se to ne vidi. Takva mjesta su obicno nedostupna pogledu ( radijator grijaca, pumpa za vodu, brtve na strani usisno ispusnog kolektora ) . Ako je uzrok brtva glave u to treba biti siguran jer trosak popravka nije mali. Poznati simptomi su : bijeli dim, tlak u rashladnom sustavu, povecavanje nivoa ulja u motoru. U ovom slucaju samo je stvar sposobnosti mehanicara da prepozna i otkrije kvar. Nakon toga treba predloziti rjesenje i uz vasu suglasnost otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - DOCI MOZETE UVIJEK

Datum objave: 06.03.2011 22:55:45
Slika
PITANJE: gosp. meicu opristite molim vas ako sam dosadan,ali bojim se da nisam dobro predstavio svoj problem pa me niste razumjeli karike i dim o kojem sam vas pitao vise nije problem.radi se o tome da se nesto desava sa autom ali ja neznam o cemu se radi.jutros mjerio ulje kako ste mi rekli i stoji ko i juce medjutim kad sam reko majstorima da mi ulje mirise na benzin kao da su znali da cu to reci .ja se bojim da su oni nesto zeznuli ali nece da mi kazu vec su samo onako provizorno to zamaskirali.sumnjam da je pukla glava motora ili da nisu stavili odgovarjuci kvalitetan) dihtung glave.danas sam ga vozio jedno 70 km i onda otvorio haubu i ugledo ulje oko 4.tog klipa tacno gdje je dihtung glave i vec sam vam rekao da auto super cak je i skroz malo goriva potrosio na ovoj relaciji stoa sam danas napravio.medjutim kad se motor ohladio i kad sam ga ponovo upalio ko da je drugo auto i odma je poceo da trosi vise(bordkompjuter pokazuje)sad je auto u servisu i rekli su da ce ga pregledat na dizalici.ja nevjerujem da ce oni rijesiti taj problem zato sam i htio kod vas doci ili bar da mi na osnovu ovoga sto sam napisao pomognete.
ODGOVOR:Ukoliko zelite doci kod mene to mozete uvijek. Jedino mi je zao sto morate raditi toliki put i radi eventualnog vremenskog trajanja dijagnostike i popravka vozila. Na Vasem vozilu mozemo utvrditi cinjenice, otkriti neispravnosti, predloziti rjesenje, obaviti popravak . Moram priznati da sam malo iznenaden sto u Vasoj neposrednoj okolici ne mozete rijesiti probleme na vozilu. Jedina pomoc koju mogu dati je u pisanoj formi ali od toga u ovom slucaju nema rezultata. Jedino sto mogu reci je da prevelika kolicina goriva koja ulazi u motor moze povecavati nivo ulja u karteru. Na Vasem vozilu najprije treba ispitati mehanicki sustav motora, nakon toga sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav paljenja. Molim Vas da prilikom pisanja maila uvjek navedete sve detalje i tehnicke podatke o vozilu ( marku vozila, tip vozila, vrstu motora, snagu , zapreminu , motor code po mogucnosti ). Javite se opet po potrebi . DODATNA INFORMACIJA: gosp. meicu hvala vam na razumijevanju.situacija je tranutno ovakva: nakon sto sam im u servisu pokazao na kojem dijelu motora je ulje procurilo rekli su da ce postavit na dizalicu i pogledat.nisu to uradili, dobro,mozda nisu ni morali jer su taj dio motora oprali i vratili mi auto i rekli da dalje pratim stanje tog dijela.cini mi se da sad manje trosi ulje sto povezujem sa onim sto ste mi rekli da ce se karika prilagodit cilindru pa ce prestat dimit i trosit ujle.sto se tice rjesavanja problema u mojoj okolici,ja vjerujem da postoje strucnjaci ali ih ja ili nemogu naci ili ti strucnjaci fushere ako im niste poznanik.ja sam sve ovo sto sam odradio na autu htio radit u ovlastenom audijevom servisu i poslije razgovora sa covjekom u tom servisu kaze on meni da su sigurno otisle samo gumice ventila ali da oni to nerade.kaze ...mi uzmemo auto,otvorimo, izmijenimo sve i damo garanciju... sto je u redu ali kaze da bi to kostalo oko 5-6 hijlada eura i na sve to jos po gradu cujem da ni kod njih nisu originalni dijelovi.iz tog razloga sam izabrao servis na cijem parkingu inace parkiram auto. tako da sad pratim situaciju i moram vam priznati da sam ga jedan dan malo zesce provozao.nekih 150km/h ali ne duze od 3min. i obrtaji nisu isli preko 5000.bojim se da je tad i propisao motor jer je tek bilo predjeno oko 400km od operacije.poslije toga je i imao malo cudan zvuk kad dodajem gas ( ko suprugin usisivac)i to je prestalo poslije 2-3km.sada je na satu oko 700km od operacije,a kad predjem hiljadu majstor koji je radio glavu kaze da dodjem na dotezanje glave.dok ovaj drugi koji je koji je sve to rastavio i sastavio kaze da on nebi dotezao. ja sam citajuci vase savjete negdje procitao da se glava ne doteze. naravno ako je sve uradjeno kako valja.AKO? e onda se sjetim onog usisivaca pa se pitam da li su i njega postavili kako treba. evo zbog ovoga AKO bi se ja vrlo rado uputio u samobor da mi vi malo protresete auto.ovu sedmicu sam 1.smjena na poslu tako da kad se vratim servis vec bude zatvoren pa cekam ponedjeljak kad sam 2. smjena da jos malo porazgovaram sa majstorima.u svakom slucaju cu vas obavjestavat o stanju. auto je AUDI A4 2.0 BENZIN 96kW 130 PS oznaka motora je ALT jos da kazem da su karike koje su ugradjene goetze. dimenzije 82.5 (1.20 1.50 2.00) i ja sam pronasao podatak na internetu da su to odgovarajuce dimenzije,ja sam vidio samo ambalazu karike nisam.ovo vam kazem zato sto kad je majstor rekao da su cilindri odlicni ja sam ga pitao da li ih je mjerio kaze da nije pa poslije svega svega sam pun sumnji.gumice ventila je navodno promijenio i kaze da je cijena tih gumica bila pola eura po komadu,a ja sam obisao puno prodavnica autodijelova i i cijene su bile od euro i po do 4 eura koliko su u ovlastenom VW servisu. pa se pitam i dali je glavu sredjivao.znam da vas ovo mozda ne interesuje ali samo zelim da vam sto bolje docaram situaciju sa srevisima i majstorima u mojoj okolici. pozz. iz sarajeva
na vrh Povratak na vrh

BMW 520i- POTROŠNJA ULJA

Datum objave: 21.03.2011 01:40:34
Slika
PITANJE: Nedavno, prije 3 mjeseca, kupio sam BMW E39 520i iz 1999 godine iz pouzdanih izvora. Stanje prijedenih kilometara je nesto malo preko 211000km i uredno je servisiran sto se moze zakljuciti po definitivno svemu sto auto ima. limarija ocuvana, tapecirung, zvuk motora, sve sve, pa i plin. No, desava se prevelika potrosnja ulja. Koristim MOBIL S 10W 40. Koristim nekakvo pakovanje 5 litreno po 200kn. Na 1000km skoro popije cijelu litru. Mozda cak i vise. Na promijeni ulja ne potrosi nista do oko 2000km dok ga ne razbije a nakon toga...nemoze mu se nasmagati ulja koje moze popiti. Moja pretpostavka je da mozda koristim krivo ulje!? Nacuo sam da je moguce da svasta prodaju na akcijama tim gdje je ulje ultra jeftino. Neki kazu cak da je normalno za takav auto da trosi malo vise, pogotovo stoga sto ima ugradeni plin. Svatko ima svoje nekakvo misljenje i opredjeljenje, pa me zanima i Vase kao profesionalca u svom poslu.
ODGOVOR:Motorno ulje treba kupovati kod pouzdanih dobavljaca a ne u velikim trgovackim lancima. Uz to bi trebalo provjeriti i benzinske injektore te vrijeme ubrizgavanja goriva. Prevelika kolicina goriva moze dospijeti u karter i tako bitno smanjiti kvalitetu motornog ulja. Po potrebi obavite i test motora ( kompresija, propustanje cilindara ) . Cesti uzrok potrosnje ulja su i dotrajale vodilice ventila. Plin LPG nije uzrok potrosnje ulja.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 - ESP I ASR

Datum objave: 27.03.2011 23:18:53
Slika
PITANJE:

kupio sam nedavno Citroen C5, 2004 godina, 110 000km, 2.2 HDI, odlicno ocuvan auto. Prije kupnje obavio sam servis u ovlastenom servisu gdje su mi konstatirali da je auto sasvim u redu i preporucili promjenu prednjih diskova i kocionih plocica na sva 4 kotaca, te kuglu na prednjem desnom kotacu. Nakon toga je izvrsena promjena svega navedenog, te mi se odmah sutradan pojavila poruka na putnom racunalu kako ESP/ASR not function. Moram napomenuti da ABS uredno radi, te kako nema nikakvih dodatnih problema. Pa me zanima sto je uzrok tomu, i dal to ima veze s promjenom kocnica? A cuo sam da bi to moglo imati veze sa senzorom kuta volana, pa Vas molim za savjet.I jos jedan faktor koji me malo brine je potrosnja.Predhodni vlasnik kaze da mu je u gradskoj voznji trosio oko 8l, a meni trosi 10l...Sa velikim zanimanjem cekam Vas odgovr.

ODGOVOR:

ESP i ASR rade u kombinaciji s ABS sustavom . Obzirom da su obavljani radovi na kocnom sustavu i mijenjani diskovi , potrebno je obaviti kompjutorsku dijagnostiku sustava ESP i ASR . Mozda ce nakon toga trebati samo izbrisati snimljene greske . Na povecanu potrosnju goriva mogu utjecati mnoge neispravnosti . Radi toga bi trebalo takoder obaviti testiranje pojedinih sustava na motoru ( mehanicki sustav, hidraulicni sustav, sustav dobave goriva, sustav za upravljanje motorom ).

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - MUKE SA MAJSTORIMA

Datum objave: 21.03.2011 11:43:21
Slika
PITANJE: Obracam vam se po prvi puta i molim za pomoc.Vozim renault laguna 1.9 dci iz 2003.godine.U 7 mjesecu ove godine pocinju moje muke s autom Prvo sam poceo imati problema s klima uredajam ,Dogada mi se to da prilikom brzine vece od 100 km na sat klima uredaj se ugasi i vise se ne ukljucuje sve dok brzinu ne spustim ispod 90 km na sat.Tu se upali a zatim poonovo ugasi iznad 100 km na sat.Obisao sam puno majstora ali svi kazu jedno ,da brzina nema veze s klima uredajem odnosno s takvim problemom i da ga ne znaju otkloniti. Uslijed pokusaja rjesavanja tog problema otisla mi je turbina odlucio sam se na reparaciju i dao sam je u Vinkovcima ozbiljna firma s garancjom na rad.nakon sto mi je majstor turbinu skinuo i ja ju osobno odnio u Vinkovce(iz Osijeka sam) te istu majstoru vratio...nakon stavljanja turbine.. auto vise neide kao sto je isao prije kvara.Auto je lijen ..crno dimi ...do 2500 obrtaja osjecam se kao Kremenko u svom vozilu,nakon 2500 obraja auto ubrzava ali niti priblizno onom kao prije kvara,auto sam vratio majstoru i objasnio mu kao sada vama on je „navodno“ocistio interkuler, EGR ventil ,skinuo auspuh, ocistio katalizator i sva crijeva(sta god mu to znacilo) zamijeni neki senzor koji se nalazi na crijevu interkulera .usput je rekao kako je turbina OK.(moje misljenje kao laika da s turbinom ipak nesta ne valja).njegov savjet je bio „ispiriti“ vozilo na autocesti ucinih to....naravno bezuspjesno.S autom sam se patio do prije mjesec dana (u tom periodu sam bio kod jos dvojice majstora da mi pokusaju otkloniti kvar,ali nitko nije znao ) kada mi je u voznji puknuo zupcasti remen.zamijenjeno je ono sto je posavijano i vec kad je motor rastavljen pa se promijenilo i ono preventivno ( a sta sve ne znam ).E sad... na povratku do kuce ( od majstora do moje kuce nekih 15 km )upalila mi se lampica rucne kocnice u isto vrijeme lampica ABS sustava,kazaljka pokazivaca brzine na nulu tamo je i ostala.brojac kilometara ne radi a isto tako putno racunalo izbacuje lude pokazivace kao trenutna potrosnja 48 litara..itd.Dogodilo mi se i to da kada ubacim karticu za paljenje nemam vise kontakt nego je moram ugurati skroz do kraja i kada ju izvlacim van auto se ugasi ali radio radi jos par sekundi te se onda ugasi(prije se gasio odmah kada bih karticu izvukao van)Klima uredaj ne radi uopce.Jednostavno nemam vise snage a niti novaca za taj auto zato vas molim za pomoc.unaprijed hvala,(vjerojatno sam stosta zaboravio nabrojati) e da zna mi se desiti da mi kvacilo ostane na „pola „te papucicu moram rucno odnosno nogom vratiti.Nadam se da cete mi znati odgovoriti na moje upite,HVALA
ODGOVOR:Prema Vasem detaljnom opisu radi se o tri razlicite vrste gresaka i to : mehanicke greske, neispravan rad sustava komforne elektronike, neispravnom sustavu klima uredaja. Navedene neispravnosti nisu povezane jedna s drugom i treba ih rjesavati svaku za sebe. Najprije treba rijesiti mehanicki sustav motora i napraviti da motor normalno funkcionira ( ubrzanje, snaga, potrosnja ), nakon toga se treba pozabaviti problemima koji su elektricne i elektronske prirode ( neispravan rad pojedinih elektricnih i elektronskih sklopova i dijelova ). Na kraju ostaje za uredenje i klima uredaj. Vi ste imali nesrecu sto niste odmah naisli na servis koji je kvalitetan i profesionalan.
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 6 - POKVARIO SE WEBASTO

Datum objave: 23.03.2011 17:27:40
Slika
PITANJE: Mazda 6 diesel, na 120 000 km i sve redovne servise u ovlastenom servisu , zalio sam se na zujanje iz webasta za zagrijavanje motora, odgovorili su mi da se mora promijeniti cijeli sklop webasta koji kosta 13000 kn.Zanima me dali je moguce da se webasto pokvarilo na toj kilometrazi i dali je moguc popravak istog.Mislim da se ipak ne bi smjelo pokvariti tako nesto na automobilu koji kosta 200 000 kn i onda nikome nista jer je istekla garancija.
ODGOVOR:Webasto grijac se moze pokvariti kao i mnogi drugi sustavi na vozilu. Nezgoda je jedino u tome sto sustav Webasto ne mozete popraviti u ni jednom servisu osim u servisu Webasto ako isti postoji . Razlog tome je sto sluzbeni i nesluzbeni servisi nemaju za to potrebnih dijelova jer takvih vozila s Webasto grijacem ima jako malo. Slazem se s Vama da se to ne smije dogadati na tako skupom vozilu koje nije ni jako staro.
na vrh Povratak na vrh

BMW E36 318i - AUTO JE BIO POD VODOM

Datum objave: 26.02.2011 13:30:58
Slika
PITANJE: Imam Bmw e36,318i automatik,1993 godine..Prije mjesec dana sam nastradao i izletio s njim u kanal..Auto je bio do krova pod vodom..Promjenio sam sva ulja,ali i dalje imam problem s getribom..Ispocetka automatska getriba nije uopce reagirala na brzine.Skinuo sam karter i izbacio svo ulje iz nje koje je bilo dosta vodenasto i smeckaste boje..Stavio sam Inino ulje atf i sve je bilo ok 3-5 dana..Vec sam 4 puta skidao karter i mjenjao ulje,ali svaki put nakon par dana nije htjelo reagirati na brzine i auto nije htio nigdje ici..Neznam vise sta bi napravio,svaki put je ulje vodenasto i pjenasto..Pa bi Vas molio za savjet i dali postoji kako rijesenje za to?Postoji li mozda neko specijalno ulje za automatke getribe ili nesto drugo..
ODGOVOR:Odgovarajuce ulje za mjenjac je Dextron II ili originalno koje mozete nabaviti u svakom BMW servisu. Uz to ulje treba zamijeniti i filter mjenjaca . Ako i nakon toga bude problema treba ispitati solenoidne ventile mjenjaca, obaviti po potrebi dijagnostiku mjenjaca, provjeriti rad sustava za upravljanje mjenjacem.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TD - RAD GRIJAČA

Datum objave: 24.03.2011 17:53:14
Slika
PITANJE: Pozdrav,Imam jedan problemcic a mozda i ne vozim passata 1996 godina 1.9 TD, primjetio sam da mi grijaci ostanu upaljeni otprilike 2-3 , mozda i vise nakon sto upalim auto (lampica se ugasi nakon par sekundi kad dam kontakt). netko mi kaze da je to normalno kod passata a neki mi pak kazu da bi se oni trebali ugasiti nekih 15-ak sekundi nakon sto motor upali znaci zanima me moram li to pod hitno provjeriti, znaci relej ili pak nesto drugo ili nemam razloga za zabrinutost?
ODGOVOR:U svakom slucaju dobro je provjeriti vremensko trajanje rada grijaca. Grijaci trebaju raditi oko 10 sekundi duze nego kontrolna lampica. Tako je kod TD motora . Kod TDI motora to je nesto krace i grijaci se pale kada je temperatura ispod plus 5 stupnjeva Celzijusa.
na vrh Povratak na vrh

BMW 318 D - PUKNUĆE RADILICE ?

Datum objave: 21.03.2011 12:55:07
Slika
PITANJE: bmw 318d 2004 god.odjednom je pocelo nesto lupat u motoru i u servisu su prvo rekli da je remenica.nakon sto su pokusali stavit novu nisu uspjeli i kazu da je pukla radilica.sad mene zanima dali ako je puknuta radilica auto se moze vozit jer sam vozio i nakon sto je to lupalo.
ODGOVOR:Svako lupanje iz motora je opasno i treba ga odmah rjesavati. Ako je tocna dijagnoza koju ste dobili od vaseg servisa ( puknuce radilice ) tada nema govora o daljnjoj voznji.Puknuce radilice je vrlo rijetka pojava, najcesce se dogodi da lupa osteceni leteci lezaj radilice.U ovom slucaju svaka daljnja voznja izaziva velika ostecenja na radilici i klipnjaci . Potrebno je takoder odmah stati i ne paliti motor dok se ne obavi popravak.
na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA - NE RADI TRUBA, BRISAČI ...

Datum objave: 27.03.2011 23:44:03
Slika
PITANJE:

Imam jedan problem i nadam se da mi mozete pomoci. Danas sam otisla na benzinsku promjeniti zaruljicu (straznje svjetlo). I dok sam se mucila sa zaruljom (ni nova nije radila!), doslo mi je u pomoc nekoliko dobrovoljaca (par djelatnika benzinske postaje i jedan koji je tocio gorivo......hvala decki!). Oni su mislili da je otisao osigurac, buduci su zarulje bile u redu, pa su provjeravali osigurace sve redom. No i svi osiguraci su bili u redu! Zatim vise nitko nije nista znao, pa su se razisli, a ja sjela u auto i krenula doma. No, kad sam htjela upaliti brisace, oni nisu radili.. ? Pogledam u kontrolnu plocu i vidim svijetli ovo ..?? Ni truba ne radi! ??? Kaj da radim????? nemrem bez brisaca!! Click Me! ...ni bez auta! Pomoziteeee, molim Vas! Btw, radi se o Cordobi (2007.).

ODGOVOR:

Najbrzi nacin da otklonite nedostatke koje ste naveli je da koristite uslugu servisa. Sve sto Vam budem navodio ne mozete obaviti na cesti , bez odgovarajuceg alata , bez poznavanja tehnike motornih vozila. Moguci uzroci su : elektricna instalacija i pojedini konektori ( veliki prelazni otpori ), releji pojedinih potrosaca, sklop ploce s osiguracima i relejima, kontakti izmedu instalacije i mase ( - ) vozila, BSI racunalo ( ako ga Vase vozilo ima ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - TROSI ULJE

Datum objave: 23.03.2011 18:14:27
Slika
PITANJE: Imam auto OPEL VECTRA 1.6, 16V star 7 god. presao 117000 km, koji trosi 1 lit ulja na manje od 1000 km. U auto je ugraden plin. Da li je to nesto povezano sa plinom ili je greska u motoru kako mi drugi govore da se ulje mijesa sa gorivom ( ja sam totalni laik u vezi toga) ! Ulje nigdje ispod ne curi. Molim za vase misljenje kao i od prilike velicine i cijene popravka tj. koliko moram prirediti novaca?
ODGOVOR:Tocano stanje motora, prijedlog rjesenja, cijenu troskova popravka, mogu dati nakon pregleda Vasega vozila. Moguce neispravnosti su : istrosene vodilice ventila, istroseni klipni prsteni ( karike ) , istrosenje na cilindrima.
na vrh Povratak na vrh

OPĆI SAVJETI - KUPNJA RABLJENOG VOZILA

Datum objave: 21.03.2011 12:08:13
Slika
PITANJE: Obratio sam vam se vec mnogo puta i svaki put sam bio zadovoljan s vasim odgovorom i savjetom. Do sada ste mi pomagali oko mehanickih problema s autima, no ovaj put je nesto sasvim drugacije, Evo ovako ustedio sam neke novce priblizno 50-60 tisuca kn..,i sada me zanima da se ne zaletim i ne kupim pogresno. Radi se o Opel Astri Bertone 1.8 16V 2001.g, auto ima atestiran plin posjeduje servisnu knjizicu do 190000km koja je uredno ispunjavana kod ovlastenog opel servisera, sada ima oko 217000km i promjenjen je zupcasti remen prije 5000km, auto se cijeni oko 40000kn, zanima me kakve su osobine tog auta, jer u obitelji vec 10 godina vozimo opela tj vectru prvo b liniju pa zatim onu redizajn i na kraju c. Nikada nije bilo vecih problema s tim autom.isto tako gledao sam Astru GTC 1.6 16V 105KS i 1.8 16V 115 KS. one su skuplje od bertone ali su i novije, ako mozete da mi date svoj savjet u odabiru izmedu tih auta ili astre g, ili pak neki vas prijedlog. Odgovorite mi kada stignete, jer 99% poslusat cu vas savjet, nemogu vam opisat koliko ste mi puta skratili muke i pronasli rjesenje kvaru.
ODGOVOR:Nabavka rabljenog vozila je uvijek veliki rizik . To se djelomicno moze izbjeci detaljnim i strucnim pregledom vozila prije isplate vozila. Takav pregled treba obuhvatiti ispitivanje mehanickog sustava motora ( kompresija, propustanje cilindara ), ispitivanje sustava elektronskog ubrizgavanja, ispitivanje plinskog sustava, provjeru stanja podvozja, provjeru klima uredaja, provjeru opceg stanja vozila. Nakon takvog pregleda lakse se odluciti za kupnju ili odustajanje od kupnje. Od gore navedenih vozila treba se odluciti za ono koje je u najboljem stanju. Opcenito se moze reci da su sva vozila koja ste spomenuli kvalitetna .
na vrh Povratak na vrh

VOLVO S 40 - CHIP TUNING

Datum objave: 21.03.2011 12:47:09
Slika
PITANJE: opet problem opet pomoc od pravih ljudi vozim volvo s40 td 66kv 90ks 1997 god ubacio sam nov motor i menjac auto radi perfektno na internetu sam video cip tuning za njega ustvari race chip tako se zove firma koja ga pravi u nemackoj preko prijatelja sam porucio i dobio ali nije postojao za s40 nego za v40 a njegov motor ima istu kubikazu ali je za desetak kilovata jaci motor kad mi je stigao race chip on se montira tako sto se skine dzek sa elektro dizne i jedan kraj se nadzeka na jedan dzek a drugi na drugi dzek kao na muski i zenski deo dzeka ali je tu nastao problem sto su dzekovi od tog cipa sa tri rupe a ja na moim dzekovima imam dve znaci da je jedana rupa viska .ja sam preseko zice i spoio ga ali mi je po jedna zica sa svake strane visak cip ima kao neku lampicu koja sluzi pre nego sto se on udzeka da se proveri dali radi ona radi normalno svetli neprekida kada sam upalio auto on radi dobro prima gas nenormalno kad mu stisnem papucicu gasa obrtaje dize mnogo brze i mnogo manje treba da se stisne gas a prima ga mnogo jace jednostavno kao da je dobio 20 do 30 posto snage ali tu mi je nastao problem sto kada radi na leru cakce kao da udara nesto i motor varira dok radi dize i spusta ler gas a cim mu malkice stisnem radi perfektno mene zanima dali to steti nesto sto je ta treca zica kod mene visak ili sa njom ima neko resenje molim vas da mi pomognete ako u tom slucaju ima neko resenje unapred zahvalan na pomoci stvarno ste najbolji
ODGOVOR:Svaki Chip Tuning djeluje na slijedeci nacin : povecava tlak turbine, mijenja kut statickog i dinamickog predpaljenja, povecava kolicinu goriva u pojedinim rezimima rada motora. Isto tako treba zanti da svaki Chip za povecanje snage moze imati negativne posljedice. U opisanom slucaji Vi imate dvije nepravilnosti i to rad motora u leru i lupanje iz motora koje moze nastati radi prevelikog statickog kuta predpaljenja. Zice za koje ste rekli da su visak trebate pitati proizvodaca Chip Tuninga jer isti zna kako i gdje spojiti ili ne spojiti navedene zice.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 - PREZUBLJIVANJE TORZIONIH OPRUGA

Datum objave: 21.03.2011 12:40:04
Slika
PITANJE: Molim vas za savjet,imam peugoet 106 1.1 2002 g. i otiso mi je zadnji trap,tj. kotaci zadnji su se iskrivili prema sasiji i spuetio se prema dolje,prosli tjedan sam ga odvezo kod majstora da to popravi i on je rastavio cijeli most zadnji,nosio osovinu na tokarenje,promjenio lezajeve na mostu,selene promjenio i sada mi je nizi nego sta je bio a bijo je barem 10 cm visi nego sta je sada i sad kad mi odozada 2 putnika sjedne skroz se pusti,bijo sam jucer kod njega da ga pitam zasto je tako a on mi je odgovorio da je sve oznacio kako je bilo i satavio da nezna u cemu je problem.Pa bi vas molio za savjet dalije moguce to kako podici i dali postoji kako rijesenje za to?
ODGOVOR:Zadnji kraj vozila je spusten jer torzione opruge nisu podesene kako treba. Iste se mogu podesiti tako da se zadnji kraj vozila opet podigne na zeljenu visinu. Potrebno je obaviti prezubljivanje torzionih opruga.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO - POVREMENA GREŠKA

Datum objave: 20.03.2011 11:26:23
Slika
PITANJE: Vozim sluzbeni Berlingo 1.6 HDI, star pola godine. Prije otprilike tri mjeseca mi se desio problem, a danas se ponovio. Radi se o slijedecem: Prilikom pretjecanja drugog vozila ( u oba slucaja bilo je rijec o pretjecanju, sto me danas zamalo doveo u nezgodnu situaciju) vozilo nije reagiralo na gas. Bez obzira koliko se stiska papucica gasa nista se ne zbiva. Nakon par sekundi sve je bilo u redu. Dakle, prvi put nakon 15000 km, drugi put sada nakon 35000 km. U meduvremenu je sve bilo u redu i nikakvih naznaka problema. Moze li se uopce otkriti uzrok problema posto se problem dogada tako rijetko?
ODGOVOR:Uzrok se moze otkriti ako isti ostane zapisan u memoriji ECU racunala na Vasem vozilu. Ako toga zapisa nema moze se raditi aktivna dijagnostika pomocu koje se prati rad pojedinih komponenata sustava. Prilikom ovog ispitivanja ne mora se otkriti nikakva greska. Na kraju ostaje samo zamjena pojedinih dijelova na bazi pretpostavki . To je najneprecizniji nacin . Moguce greske su : APP senzor pedale gasa, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, MAF senzor, sustav za regulaciju turbine, EGR ventil, senzor bregaste , senzor radilice, solenoidni ventil usisanog zraka, elektricna instalacija, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - DIM NAKON ZAMJENE KLIPNIH PRSTENOVA

Datum objave: 06.03.2011 22:58:28
Slika
PITANJE: uvazeni gosp. meicu,neznam da li sam uranio sa panikom ali stvari stoje ovako, danas poslije podne sam uzeo auto iz servisa gdje su mi mijenjali gumice ventila karike i dihtung glave naravno i sredili su glavu obradili i sve ponovo sastavili.naletio sam bas u momentu kad su ga upalili i ono sto mi je odmah zapelo za oko je bio dim.zvuk je bio po meni dobar.nakon sto sam rekao majstoru da dimi a da prije zahvata nije dimio on mi kaze da je to kondenz.radio je tako 15-20 min.ugasen dosuto ulje (tacno na sredimu izmedju min. i max.)nakon sto sam uzeo auto provozo sam se malo po gradu onako skolski do 2500 obrtaja.i dalje dimi a posto je bilo kasno popodne ubrzo i mrak neznam dali je dim bijel ili siv ali mi previse dimi.dali je to normalno s obzirom da sam tek 40km presao.pali ko i prije vuce mozda malo bolje.jos da kazem da je ulje total 5w-30.molim vas savjet da nebude da sam uzalud bacio pare.auto je audi a4 2.0 benzin 2002 god. proizvodnje i trosio je ulje 1l/1000 prije zahvata
ODGOVOR:Dim koji vidite bi mogao biti od ulja . Ako su mijenjani klipni prsteni (karike) to se moze dogoditi radi istrosenosti cilindara. Klipni prstenovi koji su ugradeni su pravilnog kruznog oblika a cilindri imaju ovalni oblik radi istrosenja. Ugradeni klipni prsteni ne mogu u potpunosti brtviti na svim dijelovima istrosenog cilindra i zato dio ulja ostaje na stijenkama cilindra . To ulje izgara zajedno sa smjesom benzina i zraka i Vi ga vidite kao plavobijeli dim koji ima miris po ulju. U ovom slucaju treba i nekoliko tisuca kilometara da se novi klipni prsteni prilagode cilindraima i da navedena pojava nestane. Ukoliko i nakon 2.000 km do 3.000 km i dalje bude prisutan dim kao i sada , to je znak velikog istrosenja cilindara. Tada je rjesenje strojna obrada cilindara i ugradnja novih klipova odgovarajucih dimenzija ( prekomjere ).
na vrh Povratak na vrh

BMW 320D - VLAŽENJE TEPIHA

Datum objave: 27.03.2011 23:15:38
Slika
PITANJE:

Postovani! Pre 30 dana kupio sam BMW 320d E46 100KW, proiz. 1999g sa full opremom. Posle malih servisnih intervencija primetio sam da je tepih vlazan ispod vozackog mesta (ispod papuca). To sam primetio i ranije ali sam mislio da je vlaga od otvorenog prozorskog stakla (u pocetku je bilo pokvareno el staklo kod vozaca). Medutim, zadnji put kad sam vozio po suhom vremenu primetio sam da je tepih puno vlazniji od pre (prethodno sam ga i osusio kaloriferom).Pitanja: - Koji su moguci uzroci vlaznenja tepiha? - Dali se mogu lako otkloniti i koliko bi otprilike kostale sve te variante servisnih opravki mogucih uzroka vlaznenja? - Dali e u pitanju antifriz i odakle dolazi? Pozdrav i unapred Vam zahvaljujem, Makedonija

ODGOVOR:

Tepih moze biti mokar radi tri razloga i to : utjecaj oborina ( kisa, snijeg ) , rashladna tekucina, kondenzat klima uredaja. Ako se to dogada i po suhom vremenu tada utjecaj oborina treba iskljuciti. Rashladna tekucina moze ulaziti u kabinu ako je ostecena cijev ili cijevi koje vode od motora do radijatora grijaca, ako propusta sam radijator grijaca. Kondenzat klima uredaja moze ulaziti u kabinu ako su zacepljeni odvodi za kondenzat od isparivaca . Isti se nalaze u blizini tunela u neposrednoj blizini radijatora grijaca i isparivaca.

na vrh Povratak na vrh