Danas je: 19.04.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL VECTRA - VOLAN SE NE VRAĆA

Datum objave: 28.03.2011 00:06:28
Slika
PITANJE:

Pozdrav molim vase misljenje.Imam auto opel vectra 1,6 16v u zadnje vrijeme volan mi se ne vraca natrag kada ulazim u zavoj ili kada sam na parkiralistu odnosno kada motam volan vise od pola do punog ajnslaga, spur je napravljen sve je u redu ulje u servo kutiji ima dovoljno auto ne vuce ni na jednu stranu sto bi to moglo biti.

ODGOVOR:

Najcesci uzrok kada se volan ne vraca u prvobitan polozaj je deformacija zubne letve volana ili veliko trenje na puznom prijenosu volana i na radijalnom lezaju zubne letve. Na Vasem vozilu najprije treba ispitati mehanicko stanje upravljackog mehanizma. Nakon toga po potrebi moze se provjeriti i hidraulicni dio volana .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC - PUKAO ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 23.03.2011 17:26:22
Slika
PITANJE: Imam Reno Scenic 2001g. 1.9 dci 75kw,pukao mu je zupcasti remen i pomotao ventile.Covjek od koga sam kupio auto,rekao mi je da je mjenjao zupc.remen(stavio zamjenski) na blizu 120000 na satu,a sad je na satu 140000.Glupo je reci,ali i u djecu se zakuno(ima male cerkice, pa mislim da mogu da mu vjerujem).Da li moze zamjenski da pukne posle samo 20000 predenih.To mi se desilo kad sam ga upalio i trebao da krenem,cuo sam cudnu lupu u motoru i ugasio ga, ne sumnjajuci u zupc.remen,zaverglao sam ponovo i nije upalio.Majstori su u ovlastenom reno servisu ustanovili gore navedeno.Medutim rekli su mi da mi je i turbina dotrajala(osvinica u njoj ima hod,a navodno ne smije imati),te da je ona moguci uzrok pucanja remena,jer kazu da se mozda od njene elise odlomila spenica i otisla kanalom u neki od ventila pa mi to sve prouzrokovala,jer joj osovinica ima luft???Dali je to moguce,ipak ja nisam vozio auto kad je pukao remen,nego sam ga samo upalio.Ta turbina mi je veliki trosak(pored obrade glave i novih ventila),a oni kazu da mi se posle ne bi desilo jos gore,da ju obavezno mjenjam jer po hodu njene osovinice misle da ne mogu jos puno s njom preci(skoro nista),a i da pri paljenju moze opet isti kvar da mi napravi,pa da mi onda pukne i novi remen i ponovo sve isto.Savjetuju me da uzmem samo novu,nikako repariranu(kazu da od pet repariranih jedna bude dobra),a ona je oko 400eura.Da li govore istinu,da li je moja turbina toliko losa,znaju li svoj posao?Ja se svega toga pribojavam da se ne bacim u trosak bez potrebe.Zasto sumnjaju toliko u reparirane?Meni je nova turbina(sa godinom garancije) veliki trosak(680eura). Neznam sta da radim,molim vas za vas savjet i pomoc.
ODGOVOR:Kada dode do pucanja zupcastog remena gotovo nikada nije uzrok sam remen nego nesto drugo. To mogu biti slijedeci faktori : strano tijelo koje je doslo ispod zupcastog remena. Klizac zupcastog remena , natezac zupcastog remena, bilo koja blokada u motoru radi koje dolazi do pusanja remena. Dijelovi turbine mogu biti uzrok ali vrlo rijetko jer navedeni dijelovi ostanu zadrzani u hladnjaku stlacenog zraka i ne mogu doci do motora. Turbinski punjac treba pregledati strucnjak te na osnovu toga pregleda treba donijeti odluku o servisu turbine. Reparirana turbina moze biti kvalitetna kao i nova i ozbiljne firme daju garanciju na takvu turbinu. Ukoliko sumnjate u nalaz servisa i njihovo misljenje, osobno odnesite turbinu na pregled u specijalizirani servis za turbine .
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - SUSTAV BLOKADE PALJENJA

Datum objave: 06.03.2011 22:53:05
Slika
PITANJE: Molim Vas da mi izadjete u susret i pomognete da rijesim sledeci problem: Naime radi se o Audiju A4 1996 god 1.9TDI 66kw sa kojim imam zestoke probleme vezanje za paljenje automobila, preciznije majstor kod kog sam vodio auto je na imobilajzer prikopcao kljuc sa nekog starijeg tipa audija zbog toga sto auto nije htio prihvatiti kod sa orginalnog kljuca a kasnije ni sa kljuca na kom je snimljen isti (originalni) kod...Prilikom pokusaja da se auto upali na instrument tabli blinka zuta lampica koja pokazuje da auto ne prihvata kod kljuca, a auto se upali i ugasi nakon 1-2 sekunde(na dijagnostici je pisalo low key signal zbog cega je novi kljuc i napravljen)...Majstor je pristupio ovoj intervenciji ne znajuci sta drugo da uradi i sve ovo je radilo odgovarajuci period nakon cega se problem sa paljenjem poceo javljati sve cesce i cesce. Obilazio sam veliki broj majstora, ali njihova jedina reakcija je slijeganje ramenima. Molim Vas da mi savjetom pomognete u rijesavanju ovog problema jer trenutno ni ja ni majstori nemamo ideju sta da se radi.Da li je moguce ugraditi kompjuter sa nekog drugog audija (naravno isti model) i bravu ...da li bi se tim ista postiglo...da li bi se javili problemi sa drugim djelovima u automobilu...i naravno ono naj bitnije koliko bi okvirno to kostalo?
ODGOVOR:Sustav blokade paljenja treba biti potpuno ispravan kako bi isti nesmetano funkcionirao. Sustav sacinjavaju slijedece komponente : kljuc s transponderom, elektromagnetska antena oko kontakt brave, imobilajzer, elektricna instalacija. Kada je bilo koji dio navedenog sustava neispravan motor ne moze raditi . Pravo rjesenje je originalna zamjena neispravnog dijela ili dijelova. Drugo rjesenje je improvizacija ( neki i to rade ) a sastoji se od ugradnje drugog racunala motora koji je dekodiran ili se dekodiranje napravi na postojecem racunalu ECU . Na taj nacin vozilo vise nema zastitu od krade ( sustav za blokadu paljenja ). Ovo drugo rjesenje rade pojedini elektronski servisi koji dekodiraju postojecu ECU centralu.
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 - LOŠE RADI I PUNO TROŠI

Datum objave: 20.03.2011 11:28:05
Slika
PITANJE: Postovani,vlasnik sam Mazde 323 1.5 F, 95 god. Auto sam kupio prije mjesec dana, problem je u tome sto mi po gradu trosi 10 - 11 litara, lagane voznje, i sto na niskim okretajima lose radi , trokira, ustvari imam osjecaj da auto od 90 ks bi trebao ici malo bolje, zato sto znam kako ide honda od 90 ks.
ODGOVOR:Kada motor lose radi i kada nema potrebnu snagu to je uvijek uzrok radi kojega svaki motor trosi vise goriva. Daljna voznja u ovakvom stanju nije dobra ni za motor ni za katalizator . Na Vasem vozilu najprije treba obaviti test motora i ispitati mehanicki sustav , sustav elektronskog ubrizgavanja goriva i sustav paljenja. Nakon toga se tocno moze znati sto je sve neispravno, sto treba napraviti da motor normalno funkcionira i kolika je cijena popravka . Ovom prilikon ne bih navodio uzroke jer ih moze biti stvarno mnogo a Vi od toga ne bi imali nikakve koristi. Tocne podatke o svim nedostacima mogu navesti nakon dijagnostike motora.
na vrh Povratak na vrh

OPĆI SAVJETI - BRTVA GLAVE MOTORA

Datum objave: 21.03.2011 12:20:27
Slika
PITANJE: Postovanje gdin Meic.zamolio bi vas ako moze da mi nesto objasnite,vezano za brtvila glave motora:U kojim slucajevima i zasto je potrebno postavljati(mjenjati) razne debljine brtvila ,debljinu oznacaju oni zarezi na brtvilu. Kad bih ravnao glavu motora dali nebi smio ponovo da vratim istu debljinu brtvila pri sklapanju motora.Drugo pitanje:Kod mog opela vectre 2000 g zasto mi zablokira mjenjac,ujurro kad udjem u auto,pritisnem spojku kvacila,rucica mijenjaca kao da je zavarena ,sve dok ne upalim auto i napravim mali pomak bar par ccm.Ulje u Getribli sam kontrolisao,ima ga.Koje je vase misljenje.Mozete mi dat neki dobar savjet kako bi naj bolje rijesio problem puknutog vijka u glavi motora pukao mi na ispusnoj grani prezadni ravno sa glavom .Dali bi ovo mogao rijesit bez skidanja glave i tokarskog zahvata
ODGOVOR:Razlicite debljine brtvila glave motora koriste se uglavnom kod dizel motora . Debljina brtvila se odreduje prema dimenziji ( mm ) koliko klip izlazi iznad bloka motora kada je isti u polozaju GMT . Ako klip izlazi minimalno iz bloka motora koristi se najtanja brtva, kada klip izlazi maksimalno iz bloka motora koristi se najdeblja brtva. Svi proizvodaci motora tocno navode kada i za koju mjeru ( kada klip izlazi iznad bloka motora ) se koristi pojedina brtva glave. Bilo kakva obrada glave ili strojno ravnanje glave ne utjece na promjenu debljine brtvila glave. Uzrok nemogucnosti saltanja koje ste naveli je lamela koja je ostala u kontaktu sa zamasnjakom. U vezi polomljenog vijka na glavi motora nemam osnove da sumnjam u Vase sposobnosti. Neposrednim uvidom sigurno cete razraditi najefikasniju metodu kako izvaditi navedeni vijak.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - ZAGLAVILA SE VRATA

Datum objave: 19.03.2011 17:02:42
Slika
PITANJE: Na Renault Laguni 1.9 dci 2005. su mi se zaglavila zadnja lijeva vrata. Ne mogu se otvoriti niti iznutra niti izvana. Sto mi je ciniti?
ODGOVOR:Jedini nacin da se otvore vrata bez ostecenja je demontaza obloge vrata. Obloga ce se teze demontirati ali treba biti strpljiv i uporan.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA - UGRADNJA RAZVODNOG MEHANIZMA

Datum objave: 25.03.2011 10:40:55
Slika
PITANJE: Postovanje gospodo, prvo sve pohvale na vasu strucnost i profesionalnost, zaista to radite besprijekorno dobro , a sad pitanje Imam problem, naime radi se o skoda fabia 2003 godina, 1,9 SDI motor, slovna oznaka motora ASY , Prilikom zamjene zubcastog remena, koristeni su dijelovi originalnog seta, znaci Spaner litens, usmjeravajuci tockici od INA itd. Posto sam bio prisutan zamjeni seta zub.remena ovakav sistem zub. je kao na slici u attach , Eh majstor koji je to radio kad je skinuo glavni zatezac pokazao mi je da od prije zatezac nije bio nategnut kako treba jer se neke tacke na zatezacu nisu poklapale kako bi valjda trebalo da budu, Problem je sljedeci : kad se je namontirao set zub.remena auto kad je na ler gasu radi sve normalno, medjutim, cim se gas pritisne i vjerovatno se poveca broj obrtaja, jeli , pocinje da se cuje zatezac , nesto poput pistanja, cim se gas pusti, sve ponovo radi normalno, kad majstor popusti zatezac znaci kad nije nategnut po ps-u takodjer radi sve normalno,Molio bih da mi odgovorite na pitanje, jer nesmijem se usuditi voziti ovo auto na dalje relacije,
ODGOVOR:Na Vase pitanje mogu tocno odgovoriti nakon neposrednog uvida na samom vozilu. Opcenito mogu reci da svaki strucnjak koji se bavi poslovima servisiranja vozila i radovima oko ugradnje razvodnog mehanizma ( kao u ovom slucaju ) mora biti u stanju navedene radove obaviti sigurno i kvalitetno. Isto tako u slucaju pojave neuobicajenih popratnih pojava ( pojava zvuka kao sto ste i Vi opisali ) mora biti siguran da li je to normalno ili nije . Ako je siguran da je navedeni zvuk normalan tada mu nece biti problem dati sigurno objasnjenje i garanciju na obavljene radove. Tada cete Vi kao vlasnik vozila biti bez brige.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 - VIBRACIJE PRILIKOM KOČENJA

Datum objave: 21.03.2011 12:48:26
Slika
PITANJE: Postovani,imam citroen C5 star sedam godina,redovito odrzavanog u ovlastenim servisima.Na 90 000 km promijenjeni su prednji kocioni diskovi koji su se zapalili i potrosili (navodno) usljed blokade sajle rucne kocnice .Nakon 15000 km poceo se pojavljivati problem prilikom kocenja ali samo pri brzinama vecim od 100 km.Javlja se tresnja pri kocenju i vibracije se prenose i na volan.U servisu su mi rekli da su diskovi poplavi uslijed naglog hladenja(ovo ljeto) i da su se izvitoperili i da je to razlog lupanja kod kocenja.Kako je to moguce kod samoventilirajucih diskova i jeli moguce utvrditi ugradnju neoriginalnih dijelova?Zanima me da li postoji mogucnost gubljenja nadzora nad vozilom prilikom kocenja pri velikim brzinama jer se javljaju velike vibracije ?Dali se moze auto voziti sa ovakvim diskovima ili to moze prouzrociti daljnje kvarove i sto uopce podeuzeti da se rijesi ovaj problem? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru i nadam se da ce te nam i dalje pomagati sa svojim savjetima.Stranica vam je najstrucnija koju sam pronasla na netu i svaka pohvala za to.
ODGOVOR:Vibracije vozila prilikom kocenja su vrlo neugodna i stetna pojava koju svakako treba rjesiti . Mogucih uzroka moze biti puno a najcesci uzroci su : diskovi, disk plocice, felge , gume, kocna klijesta, dijelovi ovjesa, pogonske osovine. U ovom slucaju nije bitno da li su diskovi originalni ili nisu . Bitno je da su isti izradeni u prvoj klasi a proizvodac moze biti bilo koji , kojemu je djeltnost proizvodnja dijelova za sustav kocenja. Takve firme rade i diskove za prvu ugradnju i pakiraju ih u prepoznatljivu ambalazu za pojedine tipove i marke vozila ( Citroen, BMW, Ford, Mercedes i t,d. ). Na Vasem vozilu treba tocno utvrditi uzrok radi cega dolazi do prekomjernog zagrijavanja diskova ( diskovi ne smiju biti plavi ) i otkloniti kvar. Ventilirajuci diskovi se mogu pregrijati iako su „ventilirajuci „ i to nije nista cudno. Sa stanovista profesije i vaznosti funkcije sustava kocnice bilo bi neozbiljno s moje strane kada bih rakao da se vozite s takvom kocnicom. Moj savjet je da smanjite brzinu i drzite veci razmak dok ne obavite popravak kocnog sustava.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 - TEST PROPUŠTANJA CILINDARA

Datum objave: 28.03.2011 00:04:57
Slika
PITANJE:

Zanima me kolika treba biti kompresija(koja je vrednost parametara) na PEUGEOT 405, 1994. godina,1997ccm, benzinac(+plin)? I da li pri uslovima slabe kompresije( ne zatvaranja nekog od ventila) auto moze raditi bolje na benzin nego na plin, dolaziti do pucanja iz auspuha itd.?

ODGOVOR:

Kompresija treba biti veca od 10 bara. Kada je kompresija slabija i kada propusta neki od ventila motor ne radi nista bolje na benzin nego na plin. Najprije podesite ventile, izmjerite kompresiju, provjerite fazu motora. Nakon toga ispitajte sustav ubrizgavanja goriva ( sve komponente ).

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - SVJETLA TREPERE

Datum objave: 21.03.2011 19:20:55
Slika
PITANJE: Radi se o golfu 2 1.6 benzin 89 god. imam problem sa svjetlima nekad rade dobro nekad ne ,kad upalim svijetla dok auto radi sva svijetla trepere. dali mi mozete objasnit u cemu je problem?
ODGOVOR:Pojavu sa svijetlima koju ste opisali mogu povezati sa slabo fiksiranim farovima u lezistu. Ista ne stoje cvrsto nego se klimaju radi vibracija koje stvara motor. Druga mogucnost je da napon kojega stvara alternator nije stabilan oko 14V nego isti oscilira pa se ta pojava primjeti kao sto ste i Vi to opisali.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - KAKO STAVITI MOTOR U FAZU

Datum objave: 27.03.2011 23:45:24
Slika
PITANJE:

Kako staviti motor u fazu kod renaulta clia I, 1.9D, 97god.? Naime , radi se o tome da na remenici radilice ne postoje dvije oznake ( kao na preostale dvije gore) za stavljanje u fazu.Gore kod bregaste npr. imam zute tocke, jednu na remenici, a drugu na kucistu.Dolje na remenici imam samo jedan, kao linijski urez, a na kucistu nista. I neki utor se nalazi na toj remenici kao za pero.

ODGOVOR:

Na remenici radilice ne postoji oznaka nego se za tu svrhu koristi specijalni alat. Navedeni alat ima oblik osovine s navojem. Mjesto na koje se montira navedeni alat je na prednjoj lijevoj strani bloka motora. Na tom mjestu se nalazi metalni cep ( sesterokutni oblik za kljuc 15 mm ili 13 mm ) koji se treba skinuti i na to mjesto staviti navedeni alat s navojem. Kada se to napravi potrebno je okretati radilicu sve dok se koljeno radilice ne nasloni na navedeni alat. U tom momentu to je tocni polozaj GMT . Druge dvije oznake za fazu ste i sami spomenuli ( na remenici bregaste osovine i na remenici visokotlacne pumpe ).Nabavite navedeni alat.

na vrh Povratak na vrh

BMW E36 316 - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 27.03.2011 23:37:20
Slika
PITANJE:

kupio sam BMW E36 316i, 170 000 svarnih predjenih kilometara, 91 godiste..auto je u tip top stanju, redovno servisirano. razmisljam da ubacim plin.mnogi mi govore da to nije preporucljivo, jer smatraju da se plin ubacuje u vece motore, jer s plinom veci motori ga i ne osjete i onda ga mogu derat...ja nemam namjeru da vozim ostro, tako da mi i nije bitna snaga koju plin oduzme..sta mi vi preporucujete? govore mi i da cu imati problema sa ainspric pumpom, i da cu imati jos nekih sitnih problemcica koje ce me na kraju skupo kostati...

ODGOVOR:

Plin se ugraduje u vozilo da bi voznja bila jeftinija a ne da bi vozilo bilo brze. Normalno je da ce snaga motora na plin biti neznatno manja ali to je poznata cinjenica . Prije ugradnje plina je bitno da mehanicko stanje motora bude dobro a isto tako da sustav za upravljanje motorom bude potpuno ispravan ( senzori, davaci, aktuatori, mjerac protoka zraka, ECU centrala ). Ako je sve sto sam naveo u redu motor ce dobro raditi i na plin a Vi necete imati nikakvih problema s pojedinim dijelovima motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 - PROBLEM SA KVACILOM

Datum objave: 26.02.2011 12:55:09
Slika
PITANJE: Imam problema sa kvacilom..imao sam sudar prije nesto vise od pola god i kada je auto popravljen sve je radilo dobro..ali sada imam problema s kvacilom..postalo je tvrdo i hvata skroz dole..mijenjao sam ulje u sistemu kvacila (kocnice) i bilo je malo laksa papucica ali sada je opet tvrda..malo sam gledao papucicu i vidim da je netko prerezao dvije zice koje se nalaze na papucici pa me zanima dali ima to kakve veze s tvrdocom kvacila..inace taj prerezani kabel se vidi kod papucice ali nije prokljucen.. Mijenjac radi dobro i nema nikakvih zatrzanja i ubacuje u sve brzine dobro..auto vuce jako dobro tako da mislim da lamala nije otisla..inace ulje sam sipao uka4..cuo sam price da se treba odzraciti kvacilo ili da je otisao cilindar ali to su sve nagadjanja nekakvih nazovimo to cekic majstora kojim se bojim dati da rade nesto na autu.. Stoga molio bih vas za savijet jer vidim da ste vi dosta strucni u vasem poslu.. Inace auto ima 273000 km i uvezen je iz njemacke..motor je dobar i ne trosi niti kap ulja niti sta curi niti je ista masno..neki noviji auti bi se trabali postidjeti kad otvore poklopac motora a ono motor mastan i prljav od ulja..
ODGOVOR:Sve sto ste naveli ukazuje na veliko trenje izmedu potisnog lezaja i vodilice potisnog lezaja. Slijedeci faktori utjecaja su hidraulicni sustav komande spojke ili sama spojka. Ako je hidraulicni sustav komande spojke ispravan tada su uzroci ti koje sam vec spomenuo. Da bi se doslo do vodilice potisnog lezaja ili do same spojke potrebno je demontirati mjenjac. Ukoliko ste u mogucnosti dodite na kratko do nas pa cemo pregledati Vase vozilo i predloziti sto treba napraviti. Taj pregled ce za Vas biti besplatan.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,6 - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 21.03.2011 19:18:52
Slika
PITANJE: Ugradio bih plin u passat 1,6 75kw (2007.god).Mozete li mi dati preporuke oko sistema za ugradnju.Koliko citam po forumima prins je u vrhu, iako na nasem trzistu pretezno preferiraju Landi Renzo. Kako se radi o relativno klasicnom motoru da li preporucate ugradnju FL ili Valvecare sustava.Ima li sto specificno oko ugradnje u passata s ovim motorom u odnosu na golfa ili skodu koji imaju, pretpostavljam, iste motore.
ODGOVOR:U klasican motor 1,6 i. Mozete ugraditi PRINS sustav i motor ce odlicno funkcionirati. Preporucio bih i ugradnju sustava za hladenje ventila. Naravno da je daleko bolji i efikasniji ValveCare jer je u svakom momentu elektronski upravljan. Njegova mana je samo cijena. Ugradnja je ista i u vozila koja ste Vi spomenuli.
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - REMENICA ALTERNATORA

Datum objave: 21.03.2011 11:49:31
Slika
PITANJE: Na Skodi Octaviji Tour 2006 godine na servisu od 120.000 km nakon 3000 prijedenih kilometara nakon promjene zupcastog remena, vodne pumpe i klinastog remena alterntora u par navrata cuo se zvuk rostanja i tom prilikom se u par navrata upalila lampica punjenja akomulatora nakon toga je sve normalno osim sto se kad je motor hladan cuje nekakvo brenjcanje izpod podlopca motora. Mehanicar od povjerenja (ne ovlasteni servis) koji je radio izmjenu remena kaze da je otisla remenica alternatora i da to nije nista neuobicajeno za takav tip remenice. Kako kaze mehanicar, to je remenica koja ima u sebi nekakvu spojku koja sprijecava trzaje remena na altrenatoru. Napominjem da prije izmnjene remena nisam imao nikakvih problema sa autom.Zamima me slijedece, da li je moguce da je prilikom nestrucne izmjene remena doslo do kvara na remenici? Da li je moguce da je novi remen kraci i vise zateze remenicu? Da li je moguce da je remen previse zategnut iako ima automatsko natezanje?Da li je opasno voziti auto u ovakvom stanju iako nema velikih problema?Sto se moze dogoditi ako nastavim voziti dalje? Da li je to uobicajen i cest kvar na ovom motoru?
ODGOVOR:Remenicu sa spojkom imaju svi moderniji automobili a ista bi bila pozeljna i za starije tipove vozila. Zamjenom pogonskog remena ne moze se ostetiti navedena remenica.Nesto kraci remen ne steti remenici, ako je jako kratki ne moze se ugraditi. Automatski natezac uvijek istom silom zateze remen. Ocjenu stanja o daljnjoj voznji ne mogu dati bez neposrednog uvida na vozilu. Ovaj kvar niti je cest niti je uobicajen ali je prisutan povremeno i na drugim markama vozila.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - SLABO PRIMA GAS

Datum objave: 27.03.2011 23:21:23
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, izrazavam divljenje Vama i vasem strpljenu za davanje odgovora na ovoliki broj pitanja. Vlasnik sam Peugeota 307 2.0 HDI 66 KW iz 2002 godine na satu ima 155000 prijedjenih KM, u zadnje vrijeme mi se pocelo dogadjati da kad mi je auto hladan i kad krenem prvo tesko dize obrtaje (slabo prima gas), pa naglo trzne i onda prima gas kako treba, to mi se desava i kad je vruc auto (u voznji) jednostavno imam osjecaj da se turbina nekako naglo pali, a ne ide postepeno... Znaci do cca 2000-2500 obrtaja slabo prima gas a poslije toga trzne i onda kad je turbina upaljena prima tecno...

ODGOVOR:

Tocan uzrok radi kojega motor nema snage mogao bih navesti nakon pregleda Vasega vozila. U ovom slucaju mogu postojati brojni razlozi za to a to su : sustav za upravljanje turbinom, tlak turbine, FAP filter ( ukoliko isti postoji na Vasem vozilu ), necist rezervoar za gorivo, filteri, APP senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, mehanicko stanje motora, ECT senzor, aktuator usisanog zraka, senzor temperature goriva, senzor RPM, senzor bregaste osovine, ispusni sustav, elektricna instalacija, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - KUPOVANJE DIJELOVA

Datum objave: 06.03.2011 22:46:27
Slika
PITANJE: Audi A4 1.9 TDI 77KW Avant 1997 posjedujem gore navedenog audija,e danas su mi u servisu uspostavili da mi je kvacilo losije pa su mi rekli da promjenim cijeli set,e sad njihova cijena od 1500 i 1800kn (zavisi o modelu) mi je previse pa me zanima dali bi mogao gdje povoljnije naci???
ODGOVOR:Ako trezite najjeftiniji set spojke ( kvacila ) to mozete najbolje naci sami jer mozete kontaktirati sve trgovine autodijelova u Zagrebu i okolici. Medutim to ne znaci da cete tako i najbolje proci. U ovom slucaju je najbolje zatraziti ponudu nekoliko servisa i onada se odluciti za nekog od niih. Razlog tome je jednostavan . Ako Vi kupujete set spojke i ako na istoj bude skrivena mana ili smanjena kvaliteta sto je moguce, tada cete Vi ponovo kupovati drugu spojku i ponovo placati rad servisa. Ako servis ugradi svoj materijal , tada imate garanciju i na materijal i na rad. Na ovaj nacin Vi nemate nikakvog rizika i za vas to ispada kvalitetnije i jeftinije.
na vrh Povratak na vrh

OPĆI SAVJETI - TURBINA

Datum objave: 21.03.2011 12:05:34
Slika
PITANJE: Postovani,nemam rijeci hvale za Vas trud ulozen u davanju savjeta i informacija koja su mnogima jako dobro dosla jer nazalost neke odgovore koje su morali dobiti od ovlastenih servisa, na kraju su ih dobili od Vas. Vjerojatno ih citaju i uce i oni koji rade u tim ovlastenim servisima. Imam pitanje vezano za rad turbine. Netko je vec ranije pitao da li je normalno da se cuje lagani zvizduk pri dodavanju gasa, na sto ste odgovorili da se ne bi trebalo cuti.Primjetio sam da dosta turbodiesel-a proizvodi taj zvizduci zvuk a neki dan sam to cuo i kod novog(starog par mjeseci) Nissan Qashqai. Da li je moguce da toliko vozila ima problema sa radom turbine ili je ipak to normalna pojava? I jos nesto. Koje je Vase misljenje o LIQUI MOLY aditivima: • Cera Tec – da li je dobro i za nove motore? • Motor Clean • Super Diesel
ODGOVOR:Karakteristican zvuk turbine se moze prepoznati na gotovo svakom vozilu i to na novom ili starijem vozilu. Za ovaj slucaj sam naveo da se ne treba cuti . U stvarnosti treba razlikovati normalni zvuk ( strujanje zraka kroz usisni kolektor ) i pojacani zvuk turbine ( zracnost u lezajevima turbinskog punjaca, ostecenje lopatica turbine, propustanje zraka na tlacnoj strani turbine, suzenje presjeka usisnih kanala ). Turbinski punjac je vrlo jednostavan sklop, pouzdan i trajan. Trajnost ovisi o ucestalosti izmjene ulja i filtera . LIQUI MOLLY proizvodi su kvalitetni pa i ovi koje ste naveli ali od toga ne treba ocekivati previse. Vise se moze postici skracivanjem vremenskog i kilometarskog intervala zamjene pojedinih tekucina a narocito ulja za motor.
na vrh Povratak na vrh

OPĆI SAVJETI -KVALITETA VOZILA

Datum objave: 21.03.2011 19:13:41
Slika
PITANJE: Postovani, Stalno me ,citajuci vase odgovore i postavljena pitanja zabrinjava jedna ocita stvar .Naime uglavnom su sva pitanja vezana na probleme sa Europskim autima najvise njemackim i francuskim. Zato se pitam zasto je to tako .Dali zbog kolicine vozila na nasim cestama ili stvarno ne vrijede. Mogu vam reci moju istinu .Godinam sam vozio njemce VW i Audi i vise bio u servisu nego na cesti. Dok mi jednoga dana pametan covjek nije rekao kupi Toyotu i rijesio si sve probleme.Poslusao ga i kupio prije 6 godina, diesel D 4 D,Toyotu Avensis i neznam sto su to problemi .Dobro ovi problemi sto su bili s opozivima su politicke igre amerikanaca za malu djecu ali pametni znaju istinu. Zaista cudo od auta .Sve radi isto kao i prije 6 godina.Zato vas pozdravljam i znam da im necete reci ,kupite Toyotu i rijesili ste sve probleme,jer sto bi vi radili i kako bi zaradivali .Ali zato ja uzivam vozeci Toyotu i citajuci vase stvarno vrlo strucne odgovore.Zbog toga vam i ja zahvaljujem. Ovo ne pisem da bih reklamirao Toyotu nego da sam shvatim koliko sam sretan sto sam poslusao pametan savjet prije 6 godina. Zato godinama nemam ama bas nikakvih problema sa svojim autom. Iz pitanja vama vidim da je to doista danas privilegija posebno zbog novcanih izdataka.Zato vas jos jednom pozdravljam , a ovo sto vam pisem vama je to, siguran sam, odavno vec poznato.
ODGOVOR:Postovani, hvala na lijepim rijecima . U vezi vaseg razmišljanja u pogledu kvalitete vozila i ucestalosti kvarova mogu se djelomicno sloziti s Vama. Ucestalost kvarova ovisi i o broju vozila koji se krecu po nasim cestama. Uz to mogu reci da postoje i oni sretnici koji voze Evropska vozila a na istima nema ucestalih kvarova nego samo redovni servisi. Kada je u pitanju TOYOTA u zadnjih nekoliko mjeseci sam imao ozbiljne intervencije i skupe popravke na vozilima Corola a prije toga na vozilu Avensis. Iz toga vidite da se ne mogu davati generalne ocjene o stanju kvalitete pojedinih vozila. Bez obzira na to i dalje dijelim Vase misljenje da su vozila Toyota, Honda, Mazda izuzetno kvalitetna i pouzdana vozila .
na vrh Povratak na vrh

OPEL KALIBRA - ZAMJENJENI KLIPNI PRSTENOVI

Datum objave: 27.03.2011 23:35:38
Slika
PITANJE:

zamolio bih vas, radio sam komplet glavu na opel calibri i menjao karike sad je jos gore sada bas trosi ulje non stop o cemu se radi

ODGOVOR:

Klipni prstenovi ( karike ) se mijenjaju samo onda kada je istrosenost cilindra minimalna . Ako je cilindar istrosen vise nego sto je dozvoljeno tada klipni prsteni ne pomazu jer cilindar ima oblik elipsa a klipni prsten ima oblik kruznice. U tom slucaju potrosnja ulja moze biti znatno veca nego prije ugradnje novih klipnih prstenova.

na vrh Povratak na vrh