Danas je: 29.04.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SUZUKI MARUTI - LETVA VOLANA ??

Datum objave: 17.03.2011 23:23:40
Slika
PITANJE: SUZUKI MARUTI 2002 1.1 46KW - benzin Ima neko vrijeme (par tjedana) primjetio sam lupkanje koje dopire iz područja prednjih točkova, maožda malo više s lijeve strane. To se izrazito osjeti po neravnom terenu, lošem asfaltu ili makadamu. Prvo sam otišao na tehnički i pregled provjeriti amortizere. Rekli su da rade na cca 65% , a to je kažu OK Lupkanje se nastavilo i evo danas sam odveo auto kod privatnog servisera u mjestu koji je konstatirao da je u pitanju letva volana. Pitao sam ga da možda nisu kugle, krajnice ležajevi, ali ne. On izričito tvrdi da je letva volana. Problem je u tome što je tu letvu izrazito teško nabaviti, a i nije baš jeftina rekli su mi ovi iz Suzukijeva servisa u Splitu. Imate li iskustva s ovakvim kvarovima, je li opasno voziti automobil sa letvom volana u ovakvom stanju i je li moguće reparirati letvu volana. Predlažete li da odvezem auto do drugig majtora po drugo mišljenje. Inače vozim ovaj autić već tri godine, uglavnom na lokalu (gradska vožnja). Malo mu je veća potrošnja nego u tvorničkim podacima cca 7 l, ali je vrlo pouzdan i praktičan u uličnoj gužvi i bez ikakvih kvarova u ove tri godine.
ODGOVOR:Ponekad nije loše čuti i drugo mišljenje naročito od servisa koji može otkloniti navedene probleme. Lupkanje koje čujete najčešće dolazi od balans štange, vertikalnih spona ovjesa, pojedinih dijelova ovjesa, krajnika spona, spona volana. Na kraju uzrok može biti i sam mehanizam volana ( ali je to rijetko ) . Zatražite još jedno mišljenje i pitajte koloko bi bio trošak popravka. Na povećanu potrošnju goriva mogu utjecati mnogi faktori , provjerite filtere, svjećice, lambda sondu, napravite nakon toga eko-test .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - KRATKOTRAJNO RJEŠENJE

Datum objave: 16.03.2011 21:40:27
Slika
PITANJE: Postovani gosp.meic imam jedan problem u vezi s opel astrom 1.7 dti iz 2001g s 150000 km,naime auto nije tilo upalit otisao mi je zamajac i jedan mehanicar ga je zavario u jednu masu i sad pali od prve sve u redu,sad mene zanima kolikog je to vijeka ili da trazim drugi zamajac?i jos jedno pitanje kakvi su opcenito isuzu 1.7dti motori koliki im je vijek trajanja uz redovito odrzavanje?pozdrav
ODGOVOR:Motor Vašega vozila je vrlo kvalitetan i uz redovno servisiranje može jako dugo voziti. Rješenje koje vam je napravio Vaš mehaničar možete koristiti kratkotrajno . Sada na spojci ( kuplungu ) nema više kompenzacije ( ublažavanje vibracija i udaraca ) . Udarci će se prenositi na zupčanike mjenjača što nije dobro. Isto tako možete osjetiti trzaje prilikom kretanja. Kada budete u mogućnosti zamijenite zamašnjak i set spojke po potrebi.
na vrh Povratak na vrh

DAEWOO NEXIA - KAZALJKA POKAZIVAČA GORIVA POLUDI

Datum objave: 17.03.2011 14:36:20
Slika
PITANJE: Poštovani,molim Vas za odgovor na dva pitanja: 1. Gdje se nalazi senzor temperature motora na automobilu daewoo nexia, benzinac 1.5 godište 1996. Kazaljka temperature motora na instrument tabli se ne pomniče, pa sumnjam da je do senzora. 2. Kazaljka pokazivača goriva "poludi" kada se naspe više benzina i zakuca se na crveno. Tako stoji neko vrijeme i diže se tek kasnije u vožnji. Da li je problem plovak ili nešto drugo?
ODGOVOR:Senzor temperature motora se nalazi na glavi motora u blizini termostata i lako ga se može prepoznati. Najčešći uzrok što kazaljka pokazivača goriva radi nakontrolirano kao što ste Vi opisali je dotrajalost plovka ( električna komanda ) u rezervoaru , drugi uzrok je električna instalacija od rezervoara do instrument ploče ( spoj na masu vozila ) .
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 1,4 D - PREGARA BRTVA GLAVE

Datum objave: 16.03.2011 21:37:06
Slika
PITANJE: Postovanje, gospodine Meicu! Nakon mnogo nezadovoljstva zbog loklanih majstora prinudjen sam da vam se obratim za pomoc. Naime, posjedujem Peugeot 106 1.4d i vec drugi put mi izgara dihtung glave. Dalje, napominjem da je prije 20 hiljada km radjena generalka na motoru jer je pukao zupcasti kais (sve zamijenjeno sem uljnih karika koje su navodno bile dobre), a motor je i nakon toga trosio oko 1l ulja na 1000 km kao i prije generalke. Interesuje me zbog je mogao izgoriti dihtung glave u relativno kratkom vremenu i da li se on doteze nakon izvjesnog vremena posto moj majstor nije to radio? Unaprijed zahvalan!
ODGOVOR:Ako svi radovi koji su obavljani na Vašem vozilu nisu obavljeni stručno i profesionalno moguće su pojave ( pregaranje brtve glave ) kao što ste i Vi naveli. Brtva glave motora može izgoriti radi nekoliko razloga i to : nekvalitetna brtva glave motora, nekvalitetni vijci glave motora, neravna površina glave motora, neravna površina bloka motora, pregrijavanja motora. Povećana potrošnja ulja kroz motor nastaja na dva načina i to preko vodilica ventila i ili preko cilindara i klipnih prstenova. Ako je glava motora uređena kako treba onda je uzrok potrošnje ulja istrošenje cilindara i klipnih prstenova. Ako su vijci glave ispravni ( provjerava se njihova izduženost ) glava motora se naknadno ne steže.
na vrh Povratak na vrh

BMW 525 i. - POMAŽE LI ADITIV ?

Datum objave: 16.03.2011 14:12:26
Slika
PITANJE: dobar dan,ovo je prva stranica ovog tipa i super ste sto odgovarate na pitanja,ja imam BMW 525i iz 91 godine ima 320 000 hiljada predenih kilometara i vec trosi ulje prijatelj mi je predlozio da u motor naspem neki k2 aditiv za ulje koji navodno pomaze motoru da ne trosi ulje i pojacava kompresiju,ja bih to nasuo ali se bojim sta ce biti s motorom poslije i nakon zamjene ulja,sta vi predlazete da sipam taj aditiv ili ne. unaprijed hvala
ODGOVOR:Kada postoji istrošenje u motoru rijetko koji aditiv može pomoći. Na tržištu se mogu pronaći brojni dodaci za motor ( aditivi ) na kojima piše da smanjuju potrošnju ulja i da poboljšavaju kompresiju, međutim u praksi to nije tako. Navedeni aditivi uglavnom ne pomažu ili pomažu minimalno. Isti nemaju štetan učinak na motor. To znači da možete upotrebiti navedeni aditiv a rezultat ćete vidjeti vrlo brzo i na taj način saznati koliko isti pomaže Vašem motoru.
na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA 1,9 SDI - GASI SE

Datum objave: 15.03.2011 20:56:41
Slika
PITANJE: Poštovani molim Vašu pomoć, imam seat cordobu sdi 1.9, sa 100000 km. gasi se nekad u vožnji,nekad u leru, bez ikakvih pravila. onda mjesec dana sve pet, onda se opet počne gasit itd. nakon što se ugasi nekad je mogu opet upalit i vozit, nekad moram uzet šlep službu da bi onda kod majstora bez problema upalila i vozila bez greške neko vrijeme. spojena na dijagnostiku pokazuje hrpu grešaka: motor za klapnu usis cijevi,ventil za povrat ispuš. plina, gl.relej žarenja, mag. ventil za poč ubrizgavanja. ovlašteni serv. misli da je kompjuter,molim savjet,hvala
ODGOVOR:Prema Vašem opisu mogućih neispravnosti može biti mnogo. Prvi korak treba obuhvatiti ispitivanje dobave goriva. To znači slijedeće: provjere filtera, ispitivanje prisutnosti zraka u sustavu goriva, ispitivanje čistoće rezervoara. Ako i nakon ovoga problem i dalje bude prisutan treba ispitati slijedeće : senzor radilice, senzor pedale gasa, MAP senzor, EGR, regulator količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja, davač impulsa na dizi, kontrolni modul visokotlačne pumpe, visokotlačna pumpa, električna instalacija, ECU centrala. Nakon dobro obavljene dijagnostike motora i ispitivanja koje sam naveo točno se može znati što je neispravno .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 SDI - PUKAO ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 18.03.2011 23:17:13
Slika
PITANJE: bok na golfu 4 1.9 sdi pukao mi zupčasti remen,skinuo sam poklopac ventila i vidim d su razbijeni hidropodizači,zanima me dali moram vaditi glavu ili da samo probam zamjeniti hidropodizče.hvala
ODGOVOR:Nakon što je nastalo pucanje zupčastog remena na motoru, nastala su mnoga oštećenja. Glava motora se obvezno mora demontirati jer je došlo do sudara klipova i ventila. Hidropodizaći su samo jedan dio oštećenja a druga oštećenja ćete vidjeti kada demontirate glavu motora a oštećeja će sigurno biti na više ventila i vodilicama ventila. Uz sve to treba ispitati i zašto je došlo do pucanja zupčastog remena.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 309 1,6 i. - VODA NA AUSPUHU

Datum objave: 15.03.2011 20:54:09
Slika
PITANJE: Poštovani, pišem vam u nadi da ću od vas dobiti dobar savjet. Imam Peugeot 309 1.6, benzinac, 91. god, 66 kw. Prije deset dana počeo je dimiti i pojavila se voda na auspuhu. Pojavio se dim i u kileru. Ako zatvorim kiler onda se guši i ugasi, a ako otvorim kiler onda na otvor čepa izbaci svu vodu čim dodam gas. Na šipki od ulja ima emulzije. Unaprijed zahvaljujem.
ODGOVOR:Prema Vašem detaljnom opisu nije teško zaključiti što je neispravno. U ovom slučaju to bi bila brtva glave motora koja je oštećena . Vožnja u ovom stanju motora nije moguća. Obavite demontažu glave motora, obavite kompletno uređenje glave motora ( vodilice ventila, siceve ventila, ventile, obradu dosjedne površine glave motora ) zamijenite sva brtvila na glavi motora( ugradite najbolja i najskuplja brtvila glave ), po potrebi zamijenite vijke glave motora, provjerite i ispravnost termostata, stavite novu rashladnu tekućinu, zamijenite tom prilikom ulje u motoru i dotrajale filtere ( ulja, zraka, goriva ).
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,9 JTD - SERVO VOLAN

Datum objave: 15.03.2011 20:36:33
Slika
PITANJE: Postovani, pratim Vase savjete koje se odnose na pitanja vlasnika automobila i stvarno se zahvaljujem sto odvajate svoje vrijeme da pomognete drugom. Ja imam Punta 2002.godiste 1.9 JTD i imam problem sa servom-City servom. U posljednje vrijeme na leru i pri manjim brzinama mi se pocinjao blago tresti volan kao da mu nesto daje signal servu, koje je pratilo zujanje. Pored toga prilikom paljenja vozila cesto nisam mogao da okrenem volan, vec sam palio i gasio auto po nekoliko puta dok servo konacno ne proradi. Sada vec i u voznji otkaze i krajnje vrijeme je da auto ide na popravak. Vas molim da mi kazete sta je ocekivani uzrok kvara, tako da znam u razgovoru sa mehanicarem koji je njegov nivo znanja.
ODGOVOR:Prema Vašem opisu uzrok može biti : senzor kuta volana, senzor brzine vozila, električna instalacija volana, servo motor volana, upravljačka elektronika servo volana. Nakon ispitivanja i dijagnostike volana točno se može znati uzrok .
na vrh Povratak na vrh

VW VENTO 1,9 TD - VEĆI POPRAVAK

Datum objave: 15.03.2011 09:21:03
Slika
PITANJE: Poštovani gospodine. Dugo pratim vašu stranicu a pošto radim isti posao kao i vi svake pohvale za točne savjete koje dajete širem građanstvu.Da prijđemo na stvar. Vlasnik sam Wolksvagen Venta 1.9 TD.Motor mi troši veču količinu ulja (1 lit na šesto km).Prisutna je podkompresija a dio ulja dolazi i iz turbine koja i nije u dobroj funkciji.Recite mi okvirnu cijenu ako bi se radilo kod vas i vrijeme popravka.Znači: -uređenje turbine -uređenje glave (čiščenje,gumice,vodilice,dosjedi,brušenje i dr što je potrebno.) -veliki servis(remenje,zatezači,pumpa i dr. po potrebi) Naravno da se pravo stanje može reči samo kad se motor otvori recite mi koliko bi to kod vas došlo jer auto želim zadržati za sebe.
ODGOVOR:Na Vašem vozilu cijene pojedinih popravaka mogu navesti tek nakon pregleda vozila. Razlog tome je vrlo neprecizna procjena stanja . Pojedine cijene se mogu razlikovati duplo ili troduplo tako da tako neprecizan podatak nije nikome od koristi. U tu svrhu često obavljam i besplatni pregled vozila i test motora kako bih mogao navesti realne cijene pojedinih radova i materijala.
na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA - OD MAJSTORA DO MAJSTORA

Datum objave: 15.03.2011 09:20:28
Slika
PITANJE: ZDRAVO,imam problem i to veliki,auto SEAT IBIZA 2001 GOD,pRIJE PAR MJESECI SE POJAVIO PROBLEM SA KVACILOM,pedala kada se stisne nevraca se nazad kako treba ,ostane na pola.Odmah sam otisla mehanicaru koji je sumljao na set kvacila,medzutim kada je skinuo mjenjac nije set vec neka sipka koja je bila kraca za nekoliko centimetara.Ugradio je novu sipku i druk lezaj,da bi nakon tacno mjesec dana opet isto se pojavilo ali jos gore,nisam mogla uopste saltati,odem drugom mehanicaru on kaze da je cilindar kvacila uradimo i to,opet nakon izvjesnog vremena isto mjenjac postane tvrd i nemoze se saltati.Sad treci mehanicar je rekao da je neko deklo pete brzine,i trebam u ponedeljak da ostavim auto ali vjerujte da opet imam strah da cu baciti pare bezveze,.Sta vi mislite o ovome,ja sam vam citavu istoriju napisla izvinite.Pozdrav
ODGOVOR:Čudno je što ste dobili tri različita mišljenja od tri servisa.Moje mišljenje je da ste imali nesreću što niste odmah iz prvog pokušaja odabrali kvalitetan servis. Bez pregleda Vašega vozila mogu dati samo svoje općenito mišljenje. Uzrok otežanom šaltanju može biti set spojke ( kuplung ) ili komanda spojke ( vilica potisnog ležaja, osovina vilice, radni cilindar spojke, glavni cilindar spojke ). Pregledom vašega vozila svaki bolji mehaničar za samo nekoliko minuta može otkriti što je neispravno, predložiti rješenje i navesti cijenu popravka.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,8 - MOTORIĆ MINIMUMA ?

Datum objave: 18.03.2011 23:31:35
Slika
PITANJE: Poštovani gosp. Meić najprije da vam se zahvalim na dosadašnjem odgovoru.Golf3 1.8,55kw promjenjen ispušni lonac,bonbina i svijećice,paljenje,mehaničko stanje motora je u redu(tako kaže majstor)ali još se trese u leru i padaju mu obrtaji.Majstor veli da treba promjenit motorić ler gasa.KOd prvog paljenja izbaci na aspuh nekakvu čađu i stine kapljice ulja dimi crni dim dok se ne zagrije,kad je auto zagrijan radi dobro samo u leru ne i troši mi puno goriva. Mene zanima dali taj motorić može biti uzrok svega tog ili nešto drugo?
ODGOVOR:Motorić minimuma može biti uzrok lošeg rada motora na leru ali uz to mogu biti još brojni drugi razlozi. Vaš majstor mora biti siguran u ono što kaže, ako je utvrdio da je motorić ler gasa neispravan istoga treba zamijeniti. Kada se riješi problem s lerom , ispitajte ispušne plinove tako da napravite eko test. Količina CO mora biti ispod 0,3 %, količina HC ispod 100 ppm, kličina kisika od 0,1 do 0,5 %, CO2 iznad 14% . Pozdrav,
na vrh Povratak na vrh

CITROEN AX 1,4 D - NAMJEŠTANJE FAZE MOTORA

Datum objave: 13.03.2011 11:42:49
Slika
PITANJE: vecer zamolio bi vas za jednu informaciju kod kuce slazemo citroen ax 1.4d 90 god pukao je remen paljenja i sve slozili glavu diftung i nemremo nigdje naci dolje od radilice oznaku na zubcaniku ima a na masini nigdje pa ako bi htjeli pomoci tj objasniti kako da ga uzubimo tj stavimo gore po kojim oznakama jer na bos pumpi i od ventila ima blokada ako se slaze po njima a dolje nigdje unaprijed hvala
ODGOVOR:Ovaj motor nema oznaku na remenici radilice za točan položaj faze motora. Za tu svrhu se koristi specijalni alat u obliku mjernog kalibra. Na prednjem dijelu bloka motora postoji čep s navojem ( mora se pronaći i prepoznati ), navedeni čep se treba odviti i na njegovo mjesto zaviti ( zašarafiti ) navedeni kalibar. Točan položaj radilice ( faza ) je kada se koljeno radilice ( za četvrti cilindar ) nasloni na kalibar koji se nalazi u spomenutom dosjedu. Bez navedenog alata možete smo približno namjestiti fazu motora a to nije precizno i može utjecati na rad motora ( netočno početno predpaljenje ) .
na vrh Povratak na vrh

HONDA CRV 2.0 150 KS, 2008.

Datum objave: 13.03.2011 18:24:33
Slika
PITANJE: Dobar dan. Postavio bih pitanje u vezi održavanja Honde CRV. Posjedujem Hondu Cr-v 2008. god, 2,0-150KS benzin. Kupio sam je prošle godine u 2.mj i imala je prijeđenih 20 000km. Automobil je bio oduzet od banke pa je išao na prodaju..tako da sam drugi vlasnik.Sada vec ima oko 50000 km(uredno održavan u Honda servisu).Auto se vozi efektivno nekih 6 mjeseci a puno manje ostalih 6 mjeseci jer sam u inozemstvu. So obzirom na uobicajenu godisnju kilometražu oko 30000-40000 km/god(prakticki 6mj.)..da li imate kakav savjet za održavanje ovog Hondinog motora i na sto se treba pazit. Vecina kilometraže se radi na autoputu ZG-ST( prosjecna brzina 140-150 km/h)..sto se potrosnje tice ralativno sam zadovoljan s obzirom na tezinu i velicinu auta i benzinski motor. Eto ako imate kakvog iskustva s ovim tipom automobila i motora puno bi mi znacilo par savjeta..Unaprijed hvala..
ODGOVOR:U periodu kada se vozilo na vozi 6 mjeseci ( tako sam razumio ), dobro bi bilo da se motor upali barem jednom mjesećno i da isti odradi na mjestu ili još bolje u vožnji pola sata . Isto tako bi trebalo da nakon perioda stajanja zamijenite ulje u motoru i filter ulja. Sve ostale radnje se rade prema preporuci za servisni interval ( kilometarski i vremenski limit za zamjenu pojedinih tekućina i za obavljanje pojedinih servisnih radova ).
na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 DIZEL - VELIKA BUKA PRI VOŽNJI

Datum objave: 12.03.2011 19:55:21
Slika
PITANJE: Poštovani!Suvišno je hvaliti Vas jer samo bih ponavljao već rečeno,pa odmah prelazim na pitanje.Radi se o polu 1,9d 1996.koji stvara veliku buku pri vožnji,naročito oko 60 km nevezano za rad motora jer buči i kad ga izbacim iz brzine i pustim gas ,više se čuje kad motam volan u lijevo i vezano je s rotiranjem.Bio sam kod ,čini mi se kvalitetnog majstora koji je od prve rekao da je prednji ležaj ,no nakon dizanja kotača i pojedinačnog pokretanja u četvrtoj brzini uz gas zaključio je da nije ležaj nego mjenjač,s kojim nisam imao nikakvih problema.Lagano se šalta,ulje smo promijenili,staro je bilo već rijetko.Moje pitanje je: Odakle početi?Da li pokušati zamijeniti oba prednja ležaja da bi eliminirali jednu mogućnost kvara ili krenuti od mjenjača?I kad se mijenja ulje u navedenom motoru?Unaprijed hvala na odgovoru!
ODGOVOR:Prema Vašem opisu uzrok je ležaj/ležajevi kotača . Zvuk se obično ne čuje na dizalici jer ležajevi kotača nisu opterećeni i u tim uvjetima to ne možete uvijek čuti. Naravno da ćete krenuti od ležajeva kotača jer je to logičnije i znatno jeftinije. Ulje u motoru se mijenja svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - KOJI IZABRATI

Datum objave: 13.03.2011 11:18:41
Slika
PITANJE: Bog poštovani g.MEIĆU i svsko Vam dobro.Molim Vas da mi odgovorite na pitanje vezano za kupnju A4 2007.g.koji agregat odabrati 1.9 TDI,2.0 TDI 140 ili 170 KS,ili možda 2.7 TDI da Vi birate sto biste odabrali za sebe,ipak ste Vi prava osoba koja dobro poznaje automobile i imate tako bogato iskustvo,unaprijed Vam HVALA.
ODGOVOR:Svi motori koje ste naveli su jako kvalitetni a naročito motor 2,7 TDI s oznakom motora BPP . Jedini minus ovoga motora je cijena održavanja ili eventualno cijena popravka ako se dogodi neki nepredviđeni kvar u motoru. Jednostavniji i jeftiniji za održavanje su motori s manjom snagom. Osobno bih izabrao motor koji nije zahtijevan i skup za redovito servisiranje.
na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 i. - SERVIS NA 60.000 KM

Datum objave: 12.03.2011 19:52:01
Slika
PITANJE: Postovani, vlasnik sam Ford Focusa 1.4, 2006., buduci mi se priblizava redovni servis na 60.000km, mozete li mi reci kolika je cijena (okvirna-uobicajena) servisiranja jednog takvog auta u Vasem servisu?
ODGOVOR:Cijena servisa nije velika jer se redovno mijenjaju samo filteri i neka ulja. Najbolji način da Vam navedem točnu cijenu je nakon pregleda Vašega vozila. Takav pregled je kod nas besplatan a za Vas koristan jer se tom prilikom pregledaju svi detalji na vozilu ( sve tekućine, kočnice, podvozje , upravljački mehanizam, klima uređaj, ostalo ).
na vrh Povratak na vrh

VW LUPO 1,7 SDI - NE PRIHVAČA GAS

Datum objave: 12.03.2011 19:49:38
Slika
PITANJE: poštovani, imam vozilo Lupo 1,7 SDI, povremeno mi se dešava da auto u vožnji ne prima gas, odnosno tek nakon par sekundi povuče, a posebno nakon prebacivanja u brzinu i ako je pod većim opterećenjem. Molio bih vas za vaše mišljenje, hvala?
ODGOVOR:Uzroci radi kojih motor u vožnji ne prihvača gas mogu biti brojni. Navesti ću najčešće neispravnosti : zrak u sustavu goriva, filteri, nečist rezervoar, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, senzor tlaka zraka , EGR ventil, regulator količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja, visokotlačna pumpa, senzor temperature goriva, senzor položaja pedale kočnice, senzor radilice, električna dize s davačem impulsa, električna instalacija, ispušni sustav, mehaničko stanje motora, upravljačko računalo motora.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - TROŠI PREVIŠE

Datum objave: 18.03.2011 23:15:16
Slika
PITANJE: Imam jedno pitanje u vezi GOLFA 2, `87 godiste,automatski saug. Zanima me da li postoji sansa da se smanji potrosnja na ovom autu,jer ima osjecaj da mi u gradskoj voznji trosi bas previse. Sta bi se trebalo pokusati i ima li uopste sanse i smisla da se nesto pokusa.Da li cu sta dobiti da odem kod majstora koji radi samo karburatore i da ga servisira. Inace kad je hladno ujutru kad ga upalim 2-3 minute auto trokira dok radi,jedva moze da izdrzi automatski saug,moram povremeno davati gas jer bi se ugasio,i napominjem da mi se u to vrijeme cuje benzin. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru
ODGOVOR:Uzroci povećane potrošnje goriva na vašem vozilu mogu biti brojni. Radi toga bi trebalo obaviti kompletan pregled motora i nakon toga i potrebne dorade i podešavanja. Redoslijed radova bi bio slijedeći : kontrola faze , podešavanje ventila ( ako motor nema hidropodizače ), mjerenje kompresije, podešavanje paljenja, provjera svih filtera, provjera stanja razvodnika paljenja, kablova, svjećica, provjera zabrtvljenosti usisnog kolektora, provjera ispravnosti rasplinjača i po potrebi servis rasplinjača. Iz priloženog možete vidjeti da je rasplinjač samo jedan od mogućih neispravnosti.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT III 1,9 TDI - HLADAN TRESE KAO LUD

Datum objave: 18.03.2011 23:33:03
Slika
PITANJE: postovani gospodine meiću,zahvaljujem u ime svih kojima ste pomogli i kojima jos pomazete pa tako zamolio bih vas jer je ta pomoc i meni potrebna..imam passata 3 1993 godiste 1.6 TDi problem je kod motora da kada je hladan nakon sto se upali trese kao lud nekih desetak sekundi i nakon toga ima normalan rad..takva situacija je uvjek pri hladnom paljenju..kod nekih od majstora sam bio oni su tvrdili kako nije ispravan "prelivni ventil" kojeg sam zamjenio,ali stvar je ista ako ne i gora..i u voznji kada motor dostigne 3000 obrtaja jednostavno vise nevuce a sto se prije uopste nije dogadjalo..unaprijed vam hvala na vasem odgovoru sa postovanjem Pozdrav.
ODGOVOR:Ako motor loše radi nakon hladnog starta ( trese se ) mogući uzroci su : zrak u sustavu goriva, filteri, grijači, dize, niža kompresija na nekom od cilindara, senzor temperature motora, EGR ventil, regulator količine goriva, RPM senzor, električna instalacija, mehaničko stanje motora. Ispitajte sve po redoslijedu koji sam naveo.
na vrh Povratak na vrh