Danas je: 31.07.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SKOD FABIA 1,9 SDI - UDARAC PRILIKOM KOČENJA ?

Datum objave: 02.05.2013 06:55:08
Slika
PITANJE:

vozim fabiju 2001 motor 1,9 sdi kad vozim u rikveitirc i stanem na kočnicu na ljevim klještim na prednjem točku nešto udari skidali smo gumu i klješta nemože se ništa primjetiti da je oštećeno ni pakne ni klješta pa bih vas molio ako imate kakv savjet vezano za kvar šta bi moglo biti jer majstor nenože da skonta u čemu je problem

ODGOVOR:

Udarac koji osjetite na lijevim kočnim kliještima nastaje jer postoji istrošenje ( zračnost ) na pojedinim dijelovima ovjesa, kočnim kliještima, hvatištu ovjesa. Moguće neispravnosti su : vodilice kočnih kliješta, disk pločice, kugla ovjesa, spona volana, krajnik, blokovi balans štange. blkoovi vilica ovjesa.

na vrh Povratak na vrh

SEAT LEON 1,9 TDI PD - TEŠKO SE ŠALTA TREĆA BRZINA ?

Datum objave: 30.04.2013 13:58:06
Slika
PITANJE:

Postovanje, Imam dva pitanja za Vas, u vezi dva osobna vozila. 1. Posjedujem vozilo marke Seat Leon, 2008god, 100 000 km, 1.9 tdi~ kupljen prije 2 mj od osobe koja se "dobro" (pretpostavka!) brinula o njemu. Vozilo je u izvrsnu stanju, samo me brine jedan problem: naime kod prebacivanja brzina posebno se to odnosi na 3.brzinu malo steka, tj.zastaje i tesko se ubaciva. Ali to nije svaki put. Zato me i brine to. Pomoc..... 2. Drugo vozilo je Seat Cordoba, 2002.god, 1.9 tdi~ problem sa daljinskim zakljucavanjem. Kljuc radi, ali jednostavno ne prepoznaje kôd. Ima li neko brzo i jednostavno rjesenje, ili..? Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Problem s trećom brzinom može biti u mjenjaču ili izvan mjenjača . Ako je problem u mjenjaču najčešći uzroci su ; sinhron, vilica, kanđa, klizači, zupčanik . Za ovo je potrebna demontaža i popravak mjenjača. Ako je uzrok izvan mjenjača , gotovo uvijek je uzrok istrošenje na mehanizmu za šaltanje brzina . Ovaj popravak je znatno jednostavniji i jeftiniji od prethodnog . U vezi daljinskog zaključavanja neispravnosti mogu biti ; baterija u daljinskoj komandi, daljinaska komanda, prijemnik signala, bravica vozačevih vrata. Brzo rješenje je jedino ako je neispravna baterija u daljinskoj komandi i njezina zamjena.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,6 i. - SAM DODAJE GAS ?

Datum objave: 29.04.2013 15:38:25
Slika
PITANJE:

Lijepi pozdrav.Imam audi a4 1.6 benzin 95. god.Pri nizim brzinama a u leru pogotovo sam dodaje gas ne jako maksimalno do 2 tis okretaja ali odjednom to napravi i desetak puta i zbog toga ga je jako tesko voziti. Spojili su ga u servisu na kompjuter i ne pokazuje nikakvu gresku.Promijenili su klapnu gasa i opet isto. Ja sumnjam na kompjuter motora. Pomagajte. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Niste rekli kavu pomoć trebate ? Točan uzrok može se otkriti na samom vozilu stručnim pristupom i ispitivanjem. Moguće neispravnosti su ; senzor temperature motora, aktuator minimuma, senzor temperature usisanog zraka, senzor položaja zaklopke snage, propuštanje na usinom kolektoru, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora, regulator tlaka goriva, injektori .

na vrh Povratak na vrh

SUZUKI SX4 1,6 i. - POVEĆALA SE POTROŠNJA ?

Datum objave: 29.04.2013 13:22:17
Slika
PITANJE:

poštovani vozim suzuki sx4 4x4 sa motorom 1.6 iz 2007. prije servisa kompjuter mi je pokazivao apsolutno maksimalanu brojnku potrošnje od 22 litre. nakon servisa ta brojka ide na 30 litara (pri ubrzanju na ful gasu,..) također primjećujem da je srednja potrošna pvećana. o čemu se radi? dali je moguće da je mapa promjenjena ili omjeri poremećeni? zahvaljujem na odgovou

ODGOVOR:

Mogući poremećaji i neispravnosti su na tri sustava i to na mehaničkom sustavu motora, na sustavu elektronskog ubrizgavanja goriva, na sustavu za stvaranje iskre na svjećicama. Neispravni mogu biti pojedini senzori motora, lambda sonda, mjerač mase zraka, loša iskra na svjećicama, potenciometar leptirastog ventila, mehanički uzroci na motoru, ECU centrala. U ovom slučaju najbolje je obaviti stručni pregled motora i tada će se sigurno znati uzrok povećane potrošnje goriva.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,9 TDI - REMENICA ALTERNATORA

Datum objave: 27.04.2013 08:16:53
Slika
PITANJE:

Imam audija A 3 TDI iz 2003. godine i ispala mi je remenica sa alternatora a također i klinasti remen. Remenicu sam uspio izvaditi a remen je još unutra. Ja ga vidim ali ne mogu do njega. Moje pitanje je kako se to moglo dogoditi i koliko košta remenica ( jer je puknuta ) i remen ( jer neznam u kakvom je stanju dok ga ne dobavim). Unaprijed zahvaljujem, Marinko Bašković.

ODGOVOR:

Na automobilima se događaju razni kvarovi i neispravnosti . To se događa čak i kada se vozilo redovno servisira a pogotovo ako se vozilo neredovito servisira. To se moglo dogoditi zbog kvalitete same remenice, zbog istrošenja na samoj remenici, zbog vibracija koje stvara dotrajali pogonski remen. Ako ne možete do remena sigurno to može osoba u servisu . Ako je remnica na alternatoru automatska ( a trebala bi biti ) , njezina cijena se kreće od 400,- do 700,- kn .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - PALI S ELAMPICA OD ULJA ???

Datum objave: 26.04.2013 13:03:12
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam pitanje! posjedujem pasata 1,9 tdi 1999 godina, 110 KS. Upali mi se lampica od ulja. NIvo ulja je dobar.Auto nisam vozio do servisa(zbog lampice) vec sam u susjedstvo otjero do majstora.Mjerio je tlak ulja i valjda nije dobar(neznam koja je vrijednost bila) Rekao mi je da bi trebo promjenit letece lezajeve i da bi tim problem donekle bio rjesen. Inace auto je prislo 250000 km i nikakvi problema nisam imao, dobro pali, vuce. Molio bih za savjet, unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Tlak ulja na motoru mora biti dobar bez obzira da li je vozilo novo ili staro . Niski tlak ulja u vrlo kratkom vremnu može napraviti takvo oštećenje na motoru da nakon toga možete taj motor baciti . Ako je vaš automehaničar majstor svoga zanata onda će Vam točno reči što treba napraviti da tlak ulja opet bude dobar ( a ne donekle dobar ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 TD - KOČNICE I SERVO VOLAN

Datum objave: 26.04.2013 10:53:43
Slika
PITANJE:

Za gospodina Meića Imam OPEL Astru 1.7, TD ISUZU motor. Prilikom kočenja nožnom kočnicom na zadnjim točkovima ne mogu ostvariti zadani pritisak. Pomijenio sam oba ventila prije klipa,doboši su ispravni kao i pakne,ali svejedno ne mogu ostvariti pritisak kod kočenja.Drugi problem :servo uređaj mi svira kad okrećem volan u bilo koju stranu, ulja ima manje od pola posude i nisam nikako mijenjao. Zbog kočnica imam problema na tehničkom pregledu, neće me pustiti. Molim Vas odgvorite mi na postavljena pitanja, unaprijed hvala! Zrinko Batinić

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti u vezi kočnica su ; zadnji kočni cilindri, kočne papućice ( pakne ) , regulator tlaka kočenja , glavni kočni cilindar. Ulje u servo volanu se mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine . Ako s eto ne radi nastaje istrošenje u servo volanu i servo pumpi . Za početak zamijenite ulje u servo volanu .

na vrh Povratak na vrh

FORD TRANSIT 2,4 TDCI - UPALI TEK IZ DESETOG PUTA ???

Datum objave: 25.04.2013 10:36:46
Slika
PITANJE:

Poštovani, kupio sam ford Transit 140 konja...ujutro kad ga idem upalit nece da upali tek iz desetog puta pokusavanja...nabijem gasne idepreko 3000 okretajaa u voznji osjećam da ne daje svu snagu...vozlio je bilo garazirano godinu ipo dana...jos imam desetak dana odluke za uzest ga ili vratit jel problem u motorua prosao je 190 000 kilometara radi se o ford transit 33o lwb 14okonja tdci...hvala

ODGOVOR:

Točan uzrok zbog kojega motor teško pali i zbog kojega nema potrebnu snagu može se znati nakon stručnog pregleda i dijagnostike motora. ispitati treba slijedeće : akumulator, elektropokretač, prisutnost zraka u gorivu, filtere, tlakove kompresije, relej grijača, dize, CHT senzor temperature na glavi motora, FRP senzor tlaka goriva na Railu, regulator tlaka goriva, visokotlačnu pumpu, EGR ventil, začepljenje katalizatora, električnu instalaciju motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1.9 TDI PD - SLABO UBRZAVA DO 3.000 o/min ?

Datum objave: 25.04.2013 08:11:20
Slika
PITANJE:

postovanje wv pasat 1.9 dizel 74 kw 2001 god kad krecem nece da povuce odnosno neprima gasa do 30000 obrtaja pa onda probije i povuce i vozi dok ne stanem pa se opet to pojavi ko da je zacepljeno nesto pa ako je ko imao takav problem da mi rekne

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu mogu postojati više neispravnosti zbog kojih motor nema snage i ubrzanja . Uzrok možete otkriti ako se ispitaju slijedeći dijelovi : filteri, dobavna pumpa, APP senzor pedale gasa, dize, EGR ventil , mjerač mase zraka, senzor položaja pedale kočnice, ECT senzor temperature motora, senzor temperature goriva, začepljenje ispušnog sustava, začepljenje na usinom kolektoru, električna instalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

POLO CLASSIC 1,9 SDI - ZAŠTO MI SE STVARA CRNI DIM NA AUSPUHU ?

Datum objave: 23.04.2013 19:59:22
Slika
PITANJE:

Vozim sedam godina polo clasic 1,9 SDI, prva registracija 1997.god. Kupio sam ga sa pređenih 110 000 km, a ja sam prešao još 107 000. Čitavo ovo vrijeme nisam dobijao isti odgovor u autoservisima-zašto mi motor ispušta puno crnog dima pri srednjem, a naročito jačem gasu. Prije par dana sam oprao usisnu granu (jer je bilo puno čađi) i zamjenio naprslo crijevo "iberlaufa", na boš pumpi podešen omjer zraka i goriva (uz pomoć kompjutera) i opet isto !? Molim Vas da mi odgovorite koji bi to mogli biti razlozi. Puno pozdrava !

ODGOVOR:

Crni dim se može pojaviti radi slijedećih neispravnosti : filter zraka, suženje na usinim kanalima glave motora, djelomično začepljenje auspuha, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja goriva, senzor temperature motora, visokotlačna pumpa, dize, mehaničko stanje motora, kompjutor motora.

na vrh Povratak na vrh

NISSAN ALMERA1,8 i. - PREVALIKA POTROŠNJA ULJA ?

Datum objave: 23.04.2013 19:43:28
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp.Meić, automobil mi ima problem s potrošnjom ulja. Radi se o Nissan Almeri, benzinac 1.8 85kw iz 2003. godine. Automobil je prešao 103.000 km, a troši cca 1,5-2 L/1000 km. Kompresija motora je cca 12 bara na 3 cilindra, a na 4. je oko 9,5-10 bara. Automobil u vožnji ne dimi (pokušao sam razne režime rada motora, supruga je vozila iza mene i nije primjetila nikakav crni ili plavi dim, a ni bijeli). U leru kada motor zavrtim na 4-5000 okr/min na auspuh izbacuje tamno sivi-crni dim(ne djeluje mi nešto plavkast). Na dijelu branika iznad auspuha s vremenom se nakupe male crne točkice čađe i ulja što upućuje na to da ulje izgara u cilindrima.Već neko vrijeme auto javlja grešku s lambda sondom(iako na eko testu lambda sonda radi u granicama normale, lambda faktor 1,02).Pretpostavljam da je ulje u ispuhu krivac za to. Motor je suh, nema ni tragova kapanja ulja ispod auta. Automobil normalno pali iz prve,u leru radi na cca 800 okr/min(zagrijan) potošnja je normalna cca 8-8,5 L, jedino prilikom naglog ubrzavanja u višim brzinama(3. ili 4.) osjetim kako se auto zaguši na 1-2 sek (stisnem gas,a auto se ponaša kao da sam iz 2. ubacio u 5. brzinu).Može li tome biti razlog previše ulja u cilindru? Znam da je nezahvalno išta zaključivati bez detaljnog pregleda auta ali zanima me vaše mišljenje. Da li Vas navedeni simptomi upućuju na problem s gumicama ventila tj. vodilicama ventila ili uljnim karikama. . Ako je problem u uljnim karikama,a nekako me najviše vuče na to,što mi je činiti? Da li je u tom slučaju potrebno raditi i glavu motora? Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

U ovom slučaju je jasno da treba najprije rješiti preveliku potrošnju ulja . Velika količina ulja koja izlazi iz motora i ulazi i ispušni sustav remeti rad lambda sonde i katalizatora. Motor Vašega vozila može trošiti ulje samo na dva načina i to kroz vodilice ventila i kroz klipne prstenove. Glavu motora treba svakako demontirati i kompletno urediti. Kada se skine glave motora može se izmjeriti istrošenje cilindara i utvrditi stanje klipnih prstenova. Ako su istrošenja na cilindrima mala ( u granicama normale ) tada se mogu zamijeniti samo klipni prstenovi . Ako istrošenja cilindara prelaze dozvoljenu granicu onda klipni prstenovi ne pomažu . Tada se radi obrada cilindara na prvu prekomjeru .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,8 T - PROBLEM S GOLFOM ?

Datum objave: 22.04.2013 08:45:18
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Mene muči problem sa golfom IV 1.8T(150KS) 2002.god. Prvi problem je da prvo paljenje,znači uglavnom ujutro auto normalno upali i onda kad krenem počne trokirati nešto i ne vuče.kad ga ugasim i upalim bude ok, u ler gasu mi nekako nemirno radi i počne mi pomalo tresti. Drugi problem je kod klime,kad ju upalim i kad se motor klime upali,u leru skoro skroz zaguši auto,znam da se osjeti paljenje motora klime ali mislim da ga previše zaguši i onda mi počne pištati(cvrčati). Već sam nekom majstoru odvezao auto i nije mi ništa riješio,tak da trebam pravi savjet u vezi ova 2 problema... Što bi mogao biti problem,spajali su ga na dijagnostiku i pokazuje sondu ali mislim da je to zbog vađenje katalizatora koji se raspao(potrošnja je normalna) Puno hvala!!!

ODGOVOR:

Stručnim pregledom i pažljivim ispitivanjem mogu se otkriti sve neispravnosti na Vašemu vozilu . Moguće neispravnosti su ; propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora, senzor temperature ECT, MAP senzor, IAT senzor, senzor položaja zaklopke snage, aktuator minimuma, EVAP ventil rezervoara, tlak goriva, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, loša iskra na svjećicama, kablovi, bobina, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - KLIMA NE HLADI ?

Datum objave: 21.04.2013 18:05:53
Slika
PITANJE:

Imam Passata 1.9 tdi 81Kw. Kada upalim auto na displeju od klime mi se sve upali i pocinje jako blinkati 10-ak sekundi i zatim prestane ali mi nece hladiti.Proslo ljeto sam napunio sa plinom i do danas je bilo sve u redu.Unaprijed hvala na pomoci

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba vidjeti ( izmjeriti ) koliko plina ima u sustavu , nakon toga se provjerava gornji i donji tlak u sustavu klime. Ako plina ima dovoljno i ako su tlakovi dobro onda se ispituju drugi dijelovi klima uređaja i to ; tlačna sklopka , ekspanzioni ventil, elektromagnet pogonske remenice kompresora, električna instalacija, temperaturni osjetnik , upravljački modul klima uređaja. U većini slučajeva uzrok je nedovoljna količina plina i propuštanje sustava.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 D - CRNI DIM I NE PRIHVAĆA GAS ?

Datum objave: 21.04.2013 17:52:36
Slika
PITANJE:

Poštovani. Imam Clio 1,5 Disel ,2004 g. Do sada je sve bilo uredu.ali zadnje vrijeme crni dim ide intenzivnog mirisa,gasi se i ostaje bez gasa..Tijekom vožnje smanji sam gas,ja mogu stiskat papučicu koliko hocu ali brzina opada.I čuje se neko rondanje.To mi se često događa u zadnje vrijeme.

ODGOVOR:

Sve što ste naveli ukazuje na potrebu za što bržom servisnom intervencijom . Moguće neispravnosti su ; tlačne cijevi turbine, problem u dobavi goriva, regulacioni ventil turbine, niski tlak turbine, senzor tlaka turbine, EGR ventil, zrak u sustavu goriva, filter zraka, filter goriva, začepljenje na usinoj strani motora, dize, visokotlačna pumpa, senzor pedale gasa, senzor temperature motora, propuštanje na usinom kolektoru, ECU centrala, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA B 1,6 i. 16V - DVIJE GREŠKE ???

Datum objave: 19.04.2013 09:10:41
Slika
PITANJE:

Evo da "sublimiram"sve probleme Opel Zafire b 1.6-na displeju su dvije greske 0501 i 2108 a na Zafiri svijetli lampa ABS-a- auto povremeno trza sa poskakivanjem kilometar kazaljke i ne mjeri kilometrazu,hvala.

ODGOVOR:

Greška P0501 se odnosi na senzor brzine vozila a greška P2108 se odnosi na aktuator leptirastog ventila . Zbog spomenutih grešaka je moguće da motor nemirno radi i da se pali kontrolna lampica ABS-a . Navedene greške je očitao dijagnostički kompjutor i one nužno ne moraju biti uzrok neispravnosti koje ste naveli . Pravi uzrok treba otkriti osoba , stručnjak koji logikom razmišljanja i znanjem točno dolazi do spoznaje o neispravnostima.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 i. - PALI SE LAMPICA ZA ULJE ?

Datum objave: 18.04.2013 15:58:50
Slika
PITANJE:

poštovani imam škodu fabiu 2001 godina mpi 1,4, u vožnji mise pali lampica ulja i zvučni signal , napominjem da je promijenjeno ulje i uljni filter . hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : niski tlak ulja u motoru, pumpa za ulje, indikator za tlak ulja, električna instalacija, instrument ploča. Najprije treba izmjeriti tlak ulja u motoru i ako je isti dobar onda je sve drugo manje opasno i manje skupo .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 620 2,0 D TURBO - IZGUBIO SNAGU I NE PALI ?

Datum objave: 18.04.2013 15:46:33
Slika
PITANJE:

dobar dan gospodine Meic.imam rovera 620 sdi 77kw 1997g.unazad dva dana palila mi se zuta lampica od motora(chek engine)i auto mi u voznji izgubi60posto snage.nekad se ugasi i dobro je,a sad vise nemogu ni upaliti ga.pa vas molim da mi pomognete.hvala vam unaprijed.pozdrav

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu moguće su slijedeće neispravnosti : filter goriva, nečist rezervoar, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja, senzor temperaturre goriva, dize, senzor radilice, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, ECU centrala motora, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. - KOLIKO BI MOGLO KOŠTATI ?

Datum objave: 18.04.2013 13:15:34
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Opel Astru G 1.6 98. godište, jučer sam normalno upalio auto ali nakon par sekundi kazaljka od goriva mi se spustila na nulu, također broj okretaja, volan je postao težak za okretati i upalila mi se lampica -ispušni plinovi- i lampica ABS. Da li znate o kakvom je kvaru riječ, i koliko bi njegovo otklanjanje moglo koštati? Hvala Vam unaprijed

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; niski napon punjenja akumulatora, alternator, električna instalacija, ploča s kontaktima i osiguračima, konektori instrument ploče, veliki prelazni otpor u pojedinim dijelovima električne instalacije. Kao što vidite znam što može biti uzrok ali cijenu popravka ne znam dok ne obavim dijagnostiku i dok ne otkrijem kvar .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI PD - ČUDAN ZVUK JAKOG INTENZITETA ?

Datum objave: 18.04.2013 12:45:45
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, Obracam Vam se za savjet i pomoc oko Audija A4 1.9tdi 74kw, 2003 god. Auto je sve do jucer radio relativno normalno, no jucer je u sred voznje iz desnog motornog dijela vozila poceo da se cuje jak zvuk kao da kotac struze od plastiku.Ovaj zvuk je bio jednako prisutan i kada je vozilo bilo u pokretu kao i kada miruje u leru (zvuk se pojavljivao prilikom porasta broja okretaja motora na od otprilike nekih 2000 okretaja).Nakon izvjesnog vremena u voznji do servisa ova zvucna pojava je pocela da biva sve rijedja i naposljetku je potpuno prestala. Dolaskom u servis prilikom pregleda vozila zamjecena je veca kolicina ulja na EGR ventilu (kako na njemu tako i oko njega). Na moje pitanje je li normalno da oko EGR-a ima prisunosti ulja odnosno masnoce dobio sam odgovor da svi disel motori imaju prisutnos ulja zbog takozvanih uljnih para i da je to posve normalno. Sugerirano mi je da pricekamo da se motor ohladi i ponovno probamo kada motor bude hladan. Kada se motor ohladio ponovno smo probali i rezultati su bili sljedeci: Prilikom paljenja sporni zvuk se nije pojavljivao sve do nekih 1800 okretaja, i kako se gas lagano povecavao i kako je rastao i broj okretaja motora isti nije bio konstantan nego u prekidima i trajao je sve do nekih 3000 okretaja.Svaki put se zvuk pojavljivao na vecem broju okretaja te je nakon nekog vremena koliko je bilo potrebno da se motor ponovno zagrije naposljetku u potpunosti i prestao. Ova gospoda iz servisa su misljenja da je problem sa kompresorom klime i da trebam prekontrolirati ispravnost kompresora klime. S obzirom na Vasu strucnos molio bih Vas da mi sugerirate sto bi, i di bi mogao biti problem i kako da ga rijesim? S postovanjem, Igor Doko

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogu dati nakon što osobno obavim pregled vozila . Takvu odgovornost trebaju preuzeti i gospoda iz servisa koji su imali priliku pregledati Vaše vozilo. Ako vjerujete u njihovu stručnost i dobre namjere onda ćete ostaviti vozilo da ga poprave . Ukoliko sumnjate u njih onda ćete zatražiti uslugu drugog servisa. Bez pregleda Vašega vozila mogu samo opčeniti reći da uzrok može biti kompresor ali i drugi brojni dijelovi u rotacionom gibanju .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - PREGRIJAVANJE MOTORA?

Datum objave: 17.04.2013 10:19:34
Slika
PITANJE:

postovani prijatelj mi je u njemackoj kupio passata 19tdi 96kw i prosli vikend je planirao doci sa njim kuci i dovuci ga ali kad je krenuo na auto putu i postigao brzinu preko 120km/h pocela se dizat temperetura iznad 110 i ponovno u voznji se smanjiva ispod 110,kaze da crijeva su meka stim da je gornje bilo toplo a donje crijevo hladno,planirao sam oaj vikend ici po njega pa neznam dal bi smio takvog da vozim u hamburgu je i ima oko 1600km do mog grada,motor lijepo radi i dobro ide i nema nikakvi kriticni ispusni dimova na auspuhu

ODGOVOR:

Ako je temperatura motora stvarno 110°C onda treba najprije otkloniti kvar a to može biti : termostat, hladnjak, pumpa za vodu, brtva glave motora. Jeftinije je kvar popravljati odmah i u vlastitom gradu nego plačati šlepanje vozila i plačati puno veće oštećenje koje će se dogoditi kada se motor pregrije.

na vrh Povratak na vrh