Danas je: 31.03.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW PASSAT 1,9 TDI PD - TRESE SE NA LERU ?

Datum objave: 20.08.2013 09:34:01
Slika
PITANJE:

Imam passata 2.0 tdi 2006 god. i kada mi auto radi u leru trese se dosta, dizne su promjenjene prije dva dana, zamajac je promjenjen prije 30 000 km, u čemu bi mogao biti problem. Hvala lp

ODGOVOR:

Mogućih neispravnosti može biti više i zato treba ispitati slijedeće : prisutnost zraka u gorivu, filtere, čistoću rezervoara, mehaničko stanje motora ( kompresija ) , senzor temperature motora, EGR ventil, senzor radilice, električnu instalaciju motora, dize, ECU centralu motora.

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 D - SLABIJE VUČE ?

Datum objave: 19.08.2013 15:48:40
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam BMW 525 D iz 2002.god.120kw.Prešao 200000 km.Prije god. dana postavljen novi softver(čipiran?).Auto s nvim softverom kao i sa starim,unazad 5 godina koliko ga vozim, slabije vuče do neggdje 1800 do 2000 okr.Tada povuče snažno i obično je uvijek i zadimio crnim dimom.Prije 6mj. otišla 6. dizna,zamijenjena polovnom.Sada je 5.dizna u plusu (vidi na kraju teksta),kažu da je losa.U 5. mj.o.god.prilikom jutarnjeg paljenja se pojavio obilniji bijeli dim koji je nakon desetak sek. nestao.Kažu da je radi dizna.Poslije ga više nije bilo.Prije 4 dana ponovno ,nakon što je auto odstajao 6 dana, se pojavio bijeli dim kod paljenja.Do sada uvijek koristio Castrol ulje i nisam ga niti kontrolirao.Prije 6 mj. na servisu ulio Divinol ulje.Kako ga je prije 2 tjedna falilo oko 1l,majstor mi savjetuje da ga promijenim.Ulio Aral Longlife III.U međuvremenu sam kupio nove dizne u namjeri da ih promijenim.To jos nisam učinio.Prije 2 dana sam slučajno naletio na vašu int. stranicu koja me je oduševila,ali i zabrinula, pa sam evo odlučio Vas zamoliti za mišljenje.Da li će moje poteškoće biti riješene s novim diznama?Da li se tu radi o jos nekakvom kvaru?Da li vrtaiti orig. softver,da li ev.obaviti dijagnostiku kod Vas?Da li vrsta ulja može biti razlogom gubitka ulja?Da li je u pitanju jos nekakv kvar i na sto bi prilikom promjene dizni trebalo obratiti pažnju?Dizne sam mislio mijenjati slijedeći tjedan(?).U leru auto vrlo mirno i tiho radi,neki me čak znaju pitati da li je dizelaš.Prije mj. dana stanje dizni je bilo(skinuto s komp.): /1. -0,67/2.+0,21/3.+0,43/4.-0,11/5.+1,23/6.-1,67/.Ukoliko biste trebali još nekakvih informacija,rado bih Vas nazvao i na Vas broj za savjete,prije nego se upustim u zamjenu dizni! Hvala Vam unaprijed.

ODGOVOR:

Uzroci zbog kojih motor nema dobro startno ubrzanje mogu biti brojni i to ; suženje usisnih kanala u glavi motora, nečista usina grana, EGR ventil, djelomično začepljenje auspuha, turbina, sustav za regulaciju turbine, kompresija motora, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, solenoidni ventil usisanog zraka, mehaničko stanje motora, dize, ECU centrala motora . U ovom slučaju treba ispitati mehaničko stanje motora, tlak turbine, dize i upravljačku elektroniku motora. Nakon detaljnog ispitivanja i testiranja pojedinih komponenata mogao bi se dati precizniji odgovor . Ugradnjom novih diza riješiti ćete samo stvaranje bijelog dima koje se pojavljuje nakon paljenja motora. Ulje u motoru treba biti odgovarajuće i kvalitetno , međutim samo ulje nema utjecaja na navedene probleme .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 i. 16V - OD PRVOG DANA SLABO UBRZANJE ?

Datum objave: 16.08.2013 13:14:44
Slika
PITANJE:

Poštovani, Kupio sam polovni Peugeot 307 SW, 1,6 16V 2001 godište. (130.000 KM) OD prvog dana primijecujem slabo ubrzanje. Auto ima oko 110 HP ali recimo prilikom kretanja se cini ko da nema dovoljno snage. Ponekad mi se cini da jako dobro starta ali onda akceleracija se smanji. Na vecim nagibima na cesti primoran sam voziti u nizoj brzini. Dali je moguce da je uzrok tome dotrajalost svijecica ili je po srijedi nesto drugo. Unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Ne bi bilo dobro da pojedine dijelove motora mijenjate na pamet na osnovu slučajnog pogađanja jer na taj način možete nepotrebno potrošiti novac bez ikavog rezultata. Pravi način bi bio da najprije napravite stručni pregled vozila i da obavite dijagnostiku motora. Faktori utjecaja zbog kojih motor nema potrebnu snagu mogu biti : mehaničko stanje motora, sustav dobave goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav za upravljanje motorom . Ovaj način je uvijek najefikasniji , najkvalitetniji , najjeftiniji . Ako želite detaljnije upute o svemu nazovite 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TD - TRESE SE VOLAN I INSTRUMENT PLOČA ?

Datum objave: 16.08.2013 12:45:23
Slika
PITANJE:

Postovanje zanima me jedan slucaj koji mi se desava zamjenio sam nosace motora prednji i desni kog golfa 3td kad upalim auto tabla mi trese i volan sve prenosi preko sasije u unutrasnjost sta da radim.

ODGOVOR:

Stručnim pregledom i dijagnostikom Vašega vozila može se točno defektirati kvar . Ovom prilikom mogu samo navesti moguće neispravnosti a to su : nosači motora, ispušni sustva, razvodni mehanizam , transmisija, neispravnost u radu motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 1,6 i. - PROBLEM S PALJENJEM ?

Datum objave: 15.08.2013 22:59:37
Slika
PITANJE:

Pozdrav ekipi!Slučajno sam naišao na Vaš portal tražeći uzroke problema na mom automobilu.Imam Citroen Picasso 1.6i,2002.g ,i nedavno sam imao probleme sa paljenjem(nije htio "verglat"),pa sam predpostavio da je problem sa akumulatorom,te sam ga počeo puniti.Kada se napunio(nakon cca.6 sati punjenja),opet nije htio upaliti,pa sam ga priključio direktno na ispravljač.Tad je konačno upalio,vjerojatno je dobio više struje na altenator.Uredno je palio nekoliko dana i danas mi se ugasio u toku vožnje,na način kao da mi je nestalo benzina(što nije jer imam goriva i nikad nedopuštam da mi nivo benzina spadne na minimum).U razgovoru sa prijateljima predpostavka je "otišla ti je pumpa goriva".Moguće,ali meni već neko vrijeme kao da je poludila instalacija.Na displeju mi pokazuje krivo vrijeme,temperaturu,ne uključuje mi klimu.Da li možda ovo ima veze jedno sa drugim,da pumpa ne dobiva napajanje, ili je to čisto mehanički kvar?Zahvaljujem i pozdrav!!!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : akumulator, regulator napona , alternator, električna instalacija . Najprije ispitajte profesionalnim uređajem stanje akumulatora i po potrebi ga zamijenite . Nakon toga ispitajte i stanje elektropokretača . Na kraju izmjerite i napon punjenja koji stvara alternator.

na vrh Povratak na vrh

LADA 1500 S - PREGRIJAVANJE MOTORA ?

Datum objave: 14.08.2013 21:41:34
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine meić, puno Vam hvala na dosadašnjim savjetima! evo, imam novo pitanje za Vas. danas sam sa svojom ladom 1500 krenuo preko austrijskog prijevoja katschberg, i dogodilo mi se da sam stotinjak metara prije vrha morao stati zbog pregrijavanja. temperatura je bila blizu crvenog (no nije otišla u crveno polje) te kad sam stao sam ostavio minutu dvije auto da radi dok se ventilator odvrtio, ohladio i prestao raditi. onda sam ugasio auto. na ekspanzionu posudicu je izašlo nekih 2 decilitra antifriza pomiješanog s vodom, koji sam promijenio prije 2 godine. dakle, ventilator je stalno radio ali nije mogao održati temperaturu u vožnji tim uzbrdicama. inače, do vrha prijevoja katschberg vodi 6km uzbrdica nagiba do 17 %. vani je bilo oko 20 C, vozio sam u drugoj ili trećoj, ne s punim gasom, ali se osjetilo da je opterećenje... nakon pauze od 20ak minuta sam nastavio vožnju do vrha, i daje 200 km bez problema. to je prvi i jedini put da se lada pregrijala. zanima me da li je moguće da ventilator jednostavno ne može odraditi posao u tako teškim uvjetima, ili je u pitanju neki kvar / greška /moj previd zbog kojeg bi se trebao zabrinjavati? motor je stvarno okej, jak, ne troši ulje, vuče super, održavan, 120 000 km, brtva glave je ok, ventilator se uključuje kad pređe 90 i nešto stupnjeva... molim Vas da mi odgovorite trebam li se brinuti i što mi je raditi ubuduće. puno Vam hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Uvjeti u kojima ste vozili su ipak ekstremni . U tim uvjetima ventilator ne može zamijeniti struju zraka koja intenzivno hladi hladnjak kao kada vozite po ravnom ili po manjim usponima. Ukoliko će temperatura motora biti u granicama normale na uobičajenim vožnjama , onda ne treba ništa poduzimati niti brinuti .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 i. - BIJELI DIM ?

Datum objave: 13.08.2013 11:01:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Golf4, 1,6,benzinac, SR motor. Imam problema da dimljenjem. Kad je auto hladno, auto NE izbacuje ikakav dim, međutim kad Se vozi nekih 20-30 minuta, kad se stoji na semaforima onda počne izbacivati bijeli dim i to kad se krene , u vožnji ne dimi. Primjetio sam i povećanu potrošnju goriva. Jeste li se susreli sa ovakvim problemom u svojoj praksi? Pozdrav krešo

ODGOVOR:

Ako je dim koji vidite bijele boje i bez mirisa , onda je to vodena para a uzrok može biti oštećenje brtve glave . Ako taj dim ima miris po ulju onda su istrošene vodilice ventila . U oba slučaja treba skidati i uređivati glavu motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,9 DTI - MJENJAČ OSTAO U TREĆOJ BRZINI ?

Datum objave: 11.08.2013 10:45:14
Slika
PITANJE:

Postovani prijatelju, imam Renault Megane 1.9 dti 72KW 99god. Veoma sam zadovoljan njime ali me od skoro muci jedan problem, isao sam petom brzinom, kada je od jednom menjac ispao iz te brzine, vratio sam rucicu u prvobitni polozaj i ubacio u brzinu, nakon krace voznje morao sam da usporim kada sam ubacio u trecu brzinu, menjac je ostao zaglavljen u toj brzini, mogu pomeriti rucicu da izbacim, ali ne i da promenim brzinu,zato se i obracam vama, ostala je u trecoj brzini zaglavljena. Stime vas molim za savet sta mi je ciniti, i kako da otklonim kvar, hvala vam unapred.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok je kvar u samom mjenjaču . Mjenjač treba demontirati, rastaviti, zamijeniti istrošene dijelove, složiti ( vrlo stručno ) , ugraditi . Ako se sve napravi stručno i kvalitetno , taj isti mjenjač će bez greške raditi još godinama . Ne smije se zaboraviti da se ulje u mjenjaču mijenja svkih 60.000 km .

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 330 Xi - VARIJATOR FAZE ?

Datum objave: 11.08.2013 10:34:32
Slika
PITANJE:

Postovani, posjedujem Bmw e46 330xi iz 2003 god. kad se auto spoji na dijagnostiku baca gresku za VANOS i Catalytic converter, auto radi bez greske, ubrzava, pali, ne trokira, ne cuka, sve super, o cemu se radi tocno? kako znat da li je vanos otisao il je pri kraju, da li je moguca reparacija il se mora novi stavljat? Zahvaljujem :)

ODGOVOR:

Ako ste zadovoljni s radom motora, snagom motora, potrošnjom goriva, eko-testom , onda nemojte ništa poduzimati . Ukoliko Vas to ipak smeta onda počnite nešto raditi po tome pitanju . VANOS ( Ventil-Automatic-Nockenwele-Stellung ) je sklop koji se sastoji od mehaničkog, hidrauličnog i električnog dijela ili dijelova . S navedenim sklopom upravlja kompjutor motora . Ispravnost spomenutog sklopa se može provjeriti u radioničkim uvjetima uz pomoć servisnih pomagala i dijagnostičkih sustava ( Bosch, Technotest , Atal   BMW ) .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 620 Si 1,8 i. - MJEŠA ULJE I VODU ?

Datum objave: 09.08.2013 22:18:08
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Mejić imam Rover 620si (honda motor) 1,8 počeo mi je mješati ulje i vodu ,pa bih volio znati što činiti .Prezadovoljan sam sa automobilom i nebih ga mjenjao več servisirao , te dali mi možete reći vaše mišljenje o tom modelu automobila ..sajt je vrhinski ..svako dobro

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba demontirati glavu motora, obaviti obradu glave motora, obaviti ispitivanje galve motora ( tlačna proba ) , obaviti provjeru ravnosti bloka motora ( dosjedna površina za brtvu glave ) , zamijeniti sva potrebna brtvila , zamineniti vijke glave motora, obaviti ispiranje rashladnog sustava, zamijeniti ulje u motoru i filtere . Nakon toga treba obaviti dužu probnu vožnju i obaviti završnu kontrolu motora .

na vrh Povratak na vrh

VW BORA - GLAVA MOTORA ?

Datum objave: 09.08.2013 20:01:33
Slika
PITANJE:

gosp. Meic. imam w boru 2000godiste,i imam problem da mi auto izbacuje vodu na posudi od vode,tj stvara prevelik pritisak u crijevima,vodena pumpa i termostat novi posuda za vodu nova kao i cep na posudi temperatura na 90 ventilator radi,grije sve uredno,ne masti posudu ne mjesa ulje i vodu zasad ali mi je jedan majstor rekao da radim brtvu glave motora...dali mi mozete dat savjet sto da radim jer auto obozavam i mazim i pazim i sad me ovo ubija sta da radim i kako da rijesim to..hvala unprijed i sve cestitke i pohvale sto pomazete ljudima na ovaj nacin...

ODGOVOR:

Najprije provjerite ispravnost hladnjaka jer isti može biti djelomično začepljen . Ako utvrdite da je hladnjak ispravan onda je uzrok brtva glave motora. Kada budete mijenjali brtvu glave motora obavite kompletno uređenje galave motora ( brušenja , vodilice ventila , sva brtvila ) . na taj način ćete dobiti kvalitetu i poboljšati rad motora .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - PREGRIJAVANJE MOTORA ?

Datum objave: 05.08.2013 17:35:40
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem s peugeot 307 2.0 HDI. U zadnje vrijeme mi se pocelo desavati da mi se u voznji naglo pregrije i pocinje da blinka lampica za stop, znaci jednostavno se pocne povecevati temperatura u autu do maksimima i pocne mi blinkati stop i to sve traje nekih 10 sekundi i opet se vrati u normalu... Molim vas za pomoć,i još jedno pitanje-gdje se nalazi senzor za temperaturu motora. Unaprijed zahvalan, LP!

ODGOVOR:

Prema vašem opisu motor Vašega vozila se u stvarnosti ne pregrijava . Vi dobivate lažnu informaciju o pregrijanosti motora . U ovom slučaju moguće neispravnosti su ; senzor temperature motora, loši kontakti na senzoru temperature, loši kontakti na instrument ploči . U rijetkim slučajebima uzrok može biti i sama instrument ploča . Provjerite najprije kolika je stvarna temperatura motora a nakon toga ispitajte ispravnost senzora temperature motora.

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA RAV-4 2,0 D-4D - NE MOGU OTKRITI KVAR ?

Datum objave: 05.08.2013 12:46:45
Slika
PITANJE:

Imam toyotu rav 4 2.0d4d auto dostigne 3500 okretaja i onda padne na 2000 u servisu su zamjenili injektore.dva ventila na pumpi.filter goriva.ocistili egr ventil i opet sve po starom.molim. vas da mi pomognete sa savjetom. Da skidali su i katalizator i provjerili su i pumpu i turbinu sve je u redu a auto ne vuce .zahvaljujem.

ODGOVOR:

Uz to što ste Vi naveli postoje i drugi faktor koji mogu utjecati da motor nema potrebnu snagu a to su : senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, tlak turbine, senzor tlak agoriva, regulator tlaka goriva, mjerač mase zraka, dobavna pumpa, filteri, senzor radilice, visokotlačna pumpa, električna instalacija motoraECT senzor, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora. U svemu tome najvažniji faktor je osoba koja svojim znanjem i sposobnostima može otkriti kvar i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 i. - DA LI JE KOMPJUTER ?

Datum objave: 01.08.2013 07:03:19
Slika
PITANJE:

Poštovani Moj Ford Eskort Karavan 1998 1,6, počeo je enormno mnogo trošiti cca 18lit/100 km. Rekli su mi da je otišao glavni kompjuter ? Dali je to moguće. Po meni kompjuter ili radi ili ne radi, a ne može nešto između. Zahvaljujem se na odgovoru Pozdrav svima Pero

ODGOVOR:

ECU centrala motora ( kompjutor ) nije neki prekidač pa da može raditi ili ne raditi . Na kompjutoru mogu biti neisprvne neke funkcije zbog kojih zbog kojih može biti povećana količina goriva . Mogu postojati i druge neispravnosti zbog kojih motor može raditi ali na neispravan način . U ovom slučaju Vi nećete odmah mijenjati kompjutor motora nego ćete zatražiti još jedno stručno mišljenje. Znači obaviti ćete dijagnostiku u drugom uglednom servisu .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - ČUDAN ZVUK TURBINE ?

Datum objave: 01.08.2013 06:56:15
Slika
PITANJE:

imam forda focusa 1.8 tdci 2002 godiste, prije par dana sam primjetio cudan zvuk kao naglo usisavanje zraka(ffffffffffff), kad nabijem preko 2000 obrtaja, kao i da auto ne dobije dodatnu snagu kao prije. moje laicko misljenje je da mi turbina ne radi , kao da "prokliziva". molim vas za vase misljenje da li da trazim drugu turbinu ili mozda ima spasa za ovu ako je do nje problem. HVALA!

ODGOVOR:

Provjerite sve tlačne cijevi turbine . Moguće je da je oštećena neka tlačna cijev ili je ista ispala iz dosjeda . Pregledati treba sve od turbine do intercoolera do susinog kolektora. pregledajte i usisne cijevi od filtera zraka do turbine.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO III - NEOČEKIVANI KVAR ?

Datum objave: 31.07.2013 09:48:36
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim Vas za pomoć i savjet. Imam Reno Clio III, 2008, 83000 km, redovito servisiran i održavan u ovlaštenom servisu. Do prije par dana bila sam prezadovoljna isti, međutim prije dva dana, bez bilo kakvih prethodnih naznaka, u vožnji mi se upalila lampica koja signalizira kvar na motoru i nakon par metara auto je stao, ugasio se. Vučna služba ga je odvezla u ovlašteni servis gdje su nakon dužeg vremena ustanovili da je .."pukla opruga ventila i da popravak iznosi 6000,00 kn".Zanima me kako je moguće da se takav kvar uopće desi i da li proizvođač- zastupnik za RH snosi troškove popravka. Molim Vas pomozite,savjetujte..uputite što mi je činiti?

ODGOVOR:

Vama je sigurno poznata činjenica da je automobil tehnička tvorevina koja je izrađena s odgovarajućim materijalima i u odgovarajućoj klasi kvalitete i to važi za automobile svih marki . Kada bi automobil bio izrađen od materijala kakvi se koriste u avionskoj ili svemirskoj tehnici , onad bi njegov jek trajanja bio 50 i više godina a kvarovi ne bi postojali . Međutim cijena takovog automobila bi bila 20 i više puta veća . Ako je Vaše vozilo u garanciji onda troškove ovakvih kvarova snosi proizvođač vozila ( zato i postoji garantni rok kao za svaki proizvod ) . Ako je vozilo izvan garancije sve troškove bilo kavih kvarova snosi vlasnik vozila. Moja svjet je da provjerite u servisu da li ovaj kvar može ići pod garantni popravak . Ukoliko to ne bi bilo moguće razgovarajte sa stručnjakom za pravne propise , možda takva osoba uspije. Moram još naglasiti da su uvjete ( prava i obveze u vezi garantnog roka i Vaših prava ) u korist proizvođača vozila pisali najbolji timovi pravnih stručnjaka.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,4 i. 16V - LAMPICA ZA TLAK ULJA U MOTORU ???

Datum objave: 29.07.2013 17:29:30
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić Dali bi mi mogli dati savjet imam Golfa 4 1.4 16 v Na auto putu kod Požege mi se upalila lampica oil druck Motor Aus Servis mi je promjenio uljnu pumpu i nakon 600km i opet mi se ista greška pojavila i opet mi se pali lampica od ulja Oil druck Motor aus Promjenili smo i senzor ulja na glavi motora Bio bih zahvalan na vašem savjetu Marić

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba doći do spoznaje da li se navedena lampica upalila zbog toga što stvarno motor nema tlak ulja ili je to samo lažna informacija. Ako je tlak ulja dobar to znači da je to lažna informacija . Tada treba ispitati još električnu instalaciju , pojedine konektore, instrument ploču . Ako je tlak ulja  stvarno nizak ili ako ga nema , tada treba otvoriti motor , napraviti kompletnu reviziju motora , defektirati kvar i obaviti potreban popravak .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,4 i. - MOTOR LOŠE RADI I NEMA SNAGE ?

Datum objave: 29.07.2013 12:48:45
Slika
PITANJE:

Postovanje Gosp.Meic. Moje pitanje je ,Imam forda eskorta 1991godiste, morot pali od prve ali kad krece prva ,druga ne nema snage kako da kazem trokira nema dovoljno struje ili goriva ??????????? a isto tako ako vozim npr.60km i ubacim u 4 i dam gas trza strese se sav imace pri vecoj brzini na Auto putu bez problema (preko 130km)inace sam promijenio benzin filter,kablove na svjecicama ,svjecice ,Auto je star ja ga volim bas zbog Toga jer ima samo 85 000km,dali me mozete uputiti na moj Problem, jer po ovome sad sto sam bio kod mehanicara trebao bi da mijenjam redom (mozda je ovo mozda ono )pa ako se potrefi kvar ....unaprijed zahvalan.

ODGOVOR:

Kada se treba otkloniti kvar na vozilu onda se to ne radi po metodi slučajnog pogađanja nego se to radi smišljeno na način da se obavi kompletna dijagnostika motora . Dijagnostika treba obuhvatiti slijedeće ispitivanja : provjera mehaničkog stanja motora ( faza, kompresija, propuštanje na usinom kolektoru, začepljenje na usinim kanalim aglave motora ) , provjera elektronskog sustava ubrizgavanja goriva ( svi senzori motora, mjerač mase zraka, lambda sonda, zaklopka snge, tlak goriva, injektori, regulator tlak agoriva, filteri ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( probijenje visokog napona, bobina, kablovi, električna instalacija motora , ECU centrala motora ) . Kada se obavi ispitivanje svih dijelova koje sam naveo tada sigurno možete znati što je neispravno i cijenu popravka ) .

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,8 i. 16V - SAM SEBI DODAJE GAS ?

Datum objave: 29.07.2013 07:02:41
Slika
PITANJE:

postovani gospodine meicu. vozim fiat stilo 18.16v. sam sebi dodaje gasa i uzasno ruzno radi nema snege i lose vuce nece gasa......pozdrav

ODGOVOR:

Moguće neispravosti mogu biti brojne i zato treba ispitati slijedeće ; mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperatur ezraka, senzor položaja zaklopke snage, aktuator minimuma, tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektore, električnu instalaciju motora, mjerač mase zraka, lambda sondu , bobinu , kablove, ECU centralu motora. Nakon stručno obavljenog ispitivanja navedenih dijelova točno ćete znati što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. 16V - KAKO PRONAĆI KVAR ???

Datum objave: 28.07.2013 19:11:05
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, vjerujem da je ovo već poznato pitanje vezano uz Renault Clio 1.2 16v. Radi se o modelu Storia iz 2006.g. Auto je kupljen nov i prešao je 42000km uglavnom gradske vožnje, zimus je promjeno remenje, zatezači, i sve tekućine, vodenu pumpu nismo dirali jer nije pokazivala znakove puštanja niti auto gubi vodu, u motoru je ulje castrol sport 5-40 ako se dobro sjećam i redovito je mijenjano svakih 10000km a prva izmjena je rađena na 5000. Prije jedno godinu dvije sam imao problem sa trokiranjem i gubitkom gasa, računalo je javilo grešku i prelemljeni su kontakti papučice gasa. Od tada do unazad dva mjeseca nije bilo apsolutno nikakvih problema - prezadovoljan potrošnjom, radom i autom u cijelosti. No unazad dva mjeseca situacija se mijenja, auto počinje trokirati povremeno, u početku sa promjenom tj porastom temp. motora a sada sve češće i češće. Išao sam na dijagnostiku ništa nije javilo, nikakva lampica se ne pali, auto pali normalno vuče odlično dok je čok upaljen ili dok radi klima!!! međutim kada se ugasi čok počinje šou, auto kao da radi na 2 ili 3 cilindra no rade sva 4. Pokuušao sam sa zamjenom indikatora temperature, čistio sam filter goriva, sipao aditiv za čišćenje injektora, uzeo sam novi injektor i mijenjao ga ne bi li ustanovio ikakvu promjenu u radu, mijenjao bobinu, skidao kablove jedan po jedan za vrijeme rada motora, mijenjao indikator broja okretaja, čistio svjećice, čistio leptir ler gasa, čistio sam i filter goriva nije bio značajno prljav - ništa nije uvjetovalo ikakvu promjenu. Sada auto počinje trzati u 3oj ili 4oj brzini i to sam primjetio sve češće i češće na nekih 2500 do 3000 okretaja, išao sam i na autocestu, držao sam ga konstantno na 150km/h od Osijeka do Sl. Broda i nazad da ga propirim, bez greške je odradio... Jednostavno kad se zagrije motor i kada padne na ler gas on počne raditi kao neki dizelaš ispod 500 okretaja, tako radi nekih desetak sekundi i onda kao da nešto probije u njemu i okretaji se dignu, onda to traje neko vrijeme pa opet i tako... Čak sam probao voziti otvorenog rezervara - ništa potrošnja goriva je zadovoljavajuća za gradsku vožnju oko 8l i moram reći da pazim na promjenu brzina a redovito ga i "tjeram"... Nadam se da vas ova litanija neće odbiti od čitanja,da nisam nešto zaboravio spomenuti a što bi vam moglo dati neku ideju. Što da sljedeće probam imate li neku ideju, hvala puno na odgovoru...

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok treba tražiti u povremeno lošoj iskri na svjećicama i u nejednolikoj količini goriva na injektorima . Loša iskra na svjećicama može nastati zbog svjećica, kablova, bobine, ulaznog napona na bobinu, električne instalacije motora . Razlika u količini goriva najčešće nastaje zbog nečistih injektora, regulatora tlaka goriva, pumpe za gorivo . Isto tako uzrok mogu biti pojedini senzori davači aktuatori i na kraju ECU centrala motora . U ovom slučaju bi ispitivanje trebalo raditi u vožnji kada motor loše radi . Tada bi na ekranu ispitnog uređaja trebalo pratiti sve potrebne podatke ( napon na svjećicama, vremsko trajanje iskre , probijanje visiokg napona, rad lambda sonde, mjerača mase zraka i svih ostalih davača i aktuatora. Ovakvih kvarova ima i nisu rijetka pojava , međutim treba biti uporan i rezultat će doći .

na vrh Povratak na vrh