Danas je: 27.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SKODA FABIA 1,2 i. - ZAŠTO NEMA SNAGE ?

Datum objave: 11.06.2013 11:53:31
Slika
PITANJE:

IMAM SKODU FABIU 1.2 2005 GOD I ZANIMA ME ZAŠTO MI AUTO NEĆE RADITI PREKO TRI TISUĆE OKRETAJA,JEDINO KAD GA UPALIM PONEKAD ZNA PREĆ ALI VRLO RIJETKO USTVARI ZANEMARIVOUGLAVNOM MOGU VOZITI SAMO DO TRI TISUĆE OKRETAJA,HVALA.

ODGOVOR:

Postoje tri osnovna uzroka zbog kojih motor nema potrebnu snagu a to su : mehaničko stanje motora, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama. Moguće neispravnosti su ; filteri, nečist rezervoar, regulator tlaka goriva, injektori, niski tlak goriva, loša iskra na svjećicama, bobine, pojedini senzori motora, EGR ventil, mjerač mase zraka, senzor položaja zaklopke snage, faza motora , mehanički sustav motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 170 CDI - KAMEN JE RAZBIO KARTER ???

Datum objave: 10.06.2013 12:27:02
Slika
PITANJE:

Poštovani,javljavam se poradi svog osobnog vozila mercedes A170 cdi 2002 god s kojim sam u zadnje vrijeme imao veliki problem a radi se o slijedećem :prilikom vožnje vozila naletio sam na jedan kamen koji se nalazio na prometnici,kojom prilikom sam razbijo kartet vozila nakon udarca cca 100 m daljnje vožnje upalio mi se signal na kompjuteru da mi nedostaje ulja odmah sam stao te prilikom zaustavljanja ispod mog vozila nalazila se velika mrlja ulja a isto tako taj pređeni put je bijo trag ulja.Po zaustavljanjui izvjestio sam policiju i kako sam član Haka vozilo sam odvezao do servisa.Drugi dan me majstor zvao da je auto pregledao i da mi je dosta razbijen karter te mi rekao da mogu taj isti variti ili da si nabavim polovni,našto sam se odlučijo da ipak idem na polovni karter kojeg sam našao te donijo kod majstora,nakon predaje istog sam upitao dali mi je oštećena pumpa ulja te mi je rečeno da nije da je sve oke da je on izmjerijo pritisak i da je to sve oke.Drugog dana dolazim po vozilo auto radi na mjestu uredno platijo 2200 kn uzeo vozilo te sa istim se uputio obilaznicom u pravcu svoje kuće,kojom prilikom sam se kretao cca 100 k/s nakon cca 4-5 km vozilo mi ulazi u ful okretaje 5000 na auspuh i ispod habue pojavljuje se crni dim izvadim ključ iz brave ali auto i dalje radi nakon cca 1-2 min autio sa gasi te ponovo putem mobitela zovem mehaničara koji dolazi gledao vozilo te mi govori da autom mora natrag do njega te se auto vučnom službom vozi natrag u servis.Treći dan majstor me nazove i govori mi se turbina na vozilu raspala te da moram uzimati drugi,nabavljam novu turbinu za 800 eura te je donosim u servis ,nakon dva dana dobivam povratnu informaciju da je turbina postavljena ali da auto radi na tri celindra,rekao sam da mi se auto rastavida se utvrdi razlog pa da znam šta ću dalje .Nakon dva dana majstor me zove i govori da je mjerijo kompresiju te da mi je prvi klip bez kompresije i da se motor mora vaditi van,rekao sam nek se vadi pa da ću vidjeti šta dalje,poslije tog prolazi 20 dana da mi se auto neuzima delati obrazloženje da ima drugih vozila koja su naručena.Sada prije dva dana isti me majstor zove da je skinut motor i da je utvrđeno da mi je oštećen ventil i da je oštećen prvi klip i da mogu doći pogledati kvar na vozilu.To je bilo prošli petak jučer dolazim do servisa skinut motor iz vozila te je skinuta glava motora drugo nije niš rastavljeno te mi majstor pokazuje kako je vrh klipa oštećen te da se treba uzet drugi motor.Kad sam ga pitao dali je oštećen celindar isti je prošao rukom po njemu te rekao ne on je oke te sam tom prilikom predložijo da ću uzet nove klipove sve novo u namjeri da mi se napravi generalna nakon cca dva sata majstor zove da je oštećen celindar da se on čuo sa jednim čovjekom i da se na tim vozilima nema brušenja na motorima.Malo sam opširno napisao svoj problem ali sam htijo da ga u cijelosti shvatite i moje je pitanje o čemu se ovdje radi jer sam ja sada u sav taj novac primoran uzimati drugi motor,jeli moguće da je ta šteta nastala tim razbijanjem kartera ili moguće nestručnim radom navedenog servisa ,a za napomenuti je da i prvi puta prilikom mjenjanja kartera nisam dobijo nikakav račun o popravku vozila a uredno sam platijo navedeni novčani iznos,unaprijed Vam se zahvaljujem na očekivanom odgovoru.

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu i bez neposrednog uvida na vozilu opčenito mogu reči da je uzrok svega kamen koji je razbio karter . Nakon razbijanja kartera iscurilo je ulje iz kartera, tlak ulja je pao na nulu, povećala se i temperatura motora iznad dopuštene . Posljedica toga je oštećenje turbine i nekontrolirani odlazak motora u visoke okretaje . Uz to kao kolateralna posljedica nastalo je i pregaranje ventila na prvom cilindru . Oštećenje na klipu , cilindru i ventilu izazvali su dijelovi turbine koji su se raspali i kroz usinu granu ušli u motor . Propust servisa je što odmah nije obavio dužu probnu vožnju i odmah defektirao sve kvarove na Vašem vozilu . Obzirom na sve događaje i troškove koje ste imali možda je ipak najjeftinije rješenje nači dobar rabljeni motor . Generalni popravak je moguć ali on može biti nekoliko puta skuplji od rabljenog motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA II 1,9 DCI - LIJENI START VOZILA ?

Datum objave: 10.06.2013 11:03:10
Slika
PITANJE:

Postovani Vozim lagunu2 1.9dci 2001 god. nervira me lijen start auta. slabo prima gas u startu, treba mu "godina" da nabije 2-3 hiljade obrtaja i u ravnom putu, kad sam u brdu nekad jedva odrzim da se ne ugasi jer mu je slab odziv gasa ja ga na kvacilu "vagnem" on se zagusi skroz pa ponovim bez pustanja gasa da mu nabije obrtaja i onda povuce. Ne znam jel to normalno kod laguna jer vozio sam razne tdi masine i puno bolji je odziv. ne znam jeli treba turbinu reperirati cistiti jer i ja sam vlasnik tek par mjeseci ili moze jos nesto praviti te probleme. ona kad krene ide dobro ali start joj je uzasan. hvala

ODGOVOR:

Najgora stvar koju možete napraviti jest da na pamet i na osnovu nečijih pretpostavki mijenjate pojedine dijelova i sklopove. Najbolja stvar koju možete napraviti jest da najprije obavite detaljno ispitivanje i dijagnostiku motora. Tom prilikom treba ispitati ; mehaničko stanje motora, stanje turbine, tlak turbine, sustav dobave goriva, sustav za upravljanje motorom . Nakon dobro obavljene dijagnostike biti ćete upoznati sa svim neispravnostima kao i cijenom popravka. Ovoga časa mogao bih nabrojiti barem tridesetak mogućih neispravnosti , međutim to ne bi imalo smisla jer Vi trebate točnu informaciju što je neispravno a to možete dobiti jedino nakon spomenute dijagnostike motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 1,4 i. - ČUDAN ZVUK ?

Datum objave: 10.06.2013 10:44:54
Slika
PITANJE:

Poštovani, mene zanima dali ste uspijeli što riješiti iz dolje navedenog posta pošto se meni dogodio isti kvar na C3 1,4i 2003 g. 80000 km koji je kvar i koja je cijena popravka. CITROEN XSARA 1,4 i. - ZVUK RRRRRR ? Datum objave: 09.08.2011 17:02:13 PITANJE: Poštovani gospodine vozim xsaru 1.4i 1999god. Prije par dana poceo je dolaziti zvuk iz prednjeg dijela auta(motora)prilikom pustanja gasa cuje se zvuk slican ponavljanu slova RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. Taj zvuk prestaje prilikom dodavanja gasa ili stiskanju kumpluga. Pri vecoj brzinama kada se pusti gas cuje se jace, a u nizoj recimo oko 40-50km/s cuje se sporije (tj. jednako je glasan samo se sporije cuje taj RRRRRRRRRRRRR). Meni taj zvuk podsjeca na okretanje zupcanika ili nesto sl. Kumplug sam mjenjao prije godinu dana tak da pretpostavljam da to nije... Unaprijed hvala... ODGOVOR: Prema Vašem opisu takav zvuk može dolaziti iz mjenjača . Uzrok može biti nedostatak ulja, loše ulje, oštećenje u mjenjaču. Zvuk bih morao čuti direktno na vozilu i tada bih mogao točno reći o čemu se radi i predložiti rješenje.

ODGOVOR:

Na vozilu Xsara 1,4 i. uzrok je bio oštećenje u mjenjaču . Kvar smo otklonili tako da smo obavili reviziju i popravak mjenjača . U Vašem slučaju također treba NAJPRIJE čuti opisani zvuk na vozilu a nakon toga se može predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 D - ZADNJI DIO VOZILA JE OD ULJA ?

Datum objave: 09.06.2013 13:27:30
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam pitanje imam Golfa 1.6 Dizel i primjetio sam da mi ulje curi ispod motora pogledo sam i kraj alnesera mi curi a danas kad sam iso na praonu vidio sam da i kroz auspuh mi izbaciva ulje jer je zadnja strana bila sva od ulja u sitnim tackicama... Nekad izbaci i crn dim prilikom brze voznje.. Sad me zanima do cega bi to moglo sve biti pali uvjek iz prve i sve to al me ovo sad zbrinjava i ako mozete mi nekako pomoci oko ovog problema... jedan ste mi problem davno rjesili i zato vas sad pitam i za ovaj problem oko auta..... Hvala unaprjed

ODGOVOR:

Najprije detaljno operite motor i nakon toga napravite probnu vožnju . tada obavite pregled motora i provjerite da li postoji trag curenja ulja iz motora . Ako vidite da postoji curenje ulja iz motora tada to odmah riješite ( otklonite ) . Ako trag curenja ulja ne postoji onda izmjerite kompresiju motora jer je najvjerovatnije nastalo istrošenje na klipnim prstenovima i cilindrima. U ovom slučaju treba obaviti reparaturu motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,6 TD - NEODGOVARAJUĆA VISOKOTLAČNA PUMPA I DIZE ?

Datum objave: 09.06.2013 13:19:58
Slika
PITANJE:

postovanje zanima me audi 80 b4 1.6 t.d on ima duboke dizne a obicnu pumpu od obicnog dizela pa puno dimi crni dim pod gasom a na staroj pumpi nije dimio jer je imala sa strane neku oprugu i nema dovoljno snage pa sad me zanima jel samo to uzrok i dali moze obicna pumpa na turbo diseza sa dubokim diznama hvala unaprijed

ODGOVOR:

Nikada nije dobro na motoru raditi koje kakve improvizacije i preinake jer to rijetko kada daje dobar rezultat i kvalitetu. Zašto izmišljati i stvarti sebi problema kada je sve izmišljeno i kada se može postići provjereno kvalitetno rješenje . Na Vaše vozilo treba ugraditi odgovarajuću visokotlačnu pumpu i odgovarajće dize. Odgovarajuće visokotlačna pumpa je BOSCH VE 4/9 broj pumpe je No : 0 460 494 182 ili 0 460 494 237 . Broj diza je No : 0 432 217 165 .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 i. - GASI SE U VOŽNJI ?

Datum objave: 09.06.2013 13:02:09
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meič posjedujem automobil PASSAT B3 IZ 88.god. 1.8 benzinac sa ubrizgavanjem te mi se stvara problem da se gasi u vožnji, sve je pregledano: razvodna kapa,svijecice,pumpa goriva,bombina. Sada bi vas molio da mi pomognete savijetom sta bi jos moglo biti... P.S,Auto nakon sto se ugasi odmah upali unaprijed HVALA...

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, aktuator minimuma, potenciometar leptirastog ventila, senzor tlaka zraka, MAP, senzor temperature zraka IAT, mjerač mase zraka, tlak goriva, injektori, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - ZANIMAJU ME NEKI DETALJI NA VOZILU

Datum objave: 07.06.2013 16:52:24
Slika
PITANJE:

Poštovani! Vlasnik sam Citroena Xsare 1.4i god.2001.unazad nekoliko mjeseci.Auto je kupljen od prvog vlasnika,ima servisnu knjižicu,račun kad je kupljen,sve račune od kasnijih zahvata,original 140 000 km,na pregledu kod mehaničara utvrdili da auto nije nigdje trul,da je motor suh,da ne troši ulje,kompresija je ok. /znam da to sve nije nekakva garancija,ali poznajem čovjeka i auto i mogu reći da je auto zasad stvarno ok/.Zanimaju me neke stvari pa bih Vam postavio nekoliko pitanja.Čisto zbog sebe ,jer planiram imati auto duže vrijeme. 1.Na autu je na 60 000 km 2008 g.promijenjem zupčasti remen./Bivšem vlasniku je tad rečeno da ga mora mjenjat jer je prošlo sedam godina i da je dotrajao,pa ga je zbog sigurnosti trebalo promjeniti što je on i učinio./ Sad je 2013 i ima 140 000 km.Kad ga je potrebno ponovno mjenjati? 2.Kad upalim svjetla zelena lampica od svjetala dolje desno na instrument tabli mi blinka,treperi.Svjetla normalno rade.Osobno me ne smeta to blinkanje,ali što bi moglo biti uzrok?Da li je potrebno mjenjati ručicu? 3.Rečeno mi je da je njima jedna od mana zadnji most.Navodno da auto legne odozada,i da treba mjenjati nekve ležajeve ili komplet most.Da li mi možete podrobnije objasniti kako to uočiti,kako auto tad izgleda ,kako se ponaša,šta mjenjati i koje su posljedice ako se ne uoči i ne projeni na vrijeme. 4.Na autu su montirane gume 195/55-15 sa pet rupa.Osim te dimenzije da li je preporučljivo staviti druge dimenzije npr.195/60-15 ili čak 195/65-15.Molim Vaše mišljenje. S poštovanjem! Goran Cerjak

ODGOVOR:

Zupčasti remen se mijenja svakih 120.000 km ili svakih 10 godina. Uz to se redovito svake godine kontrolira stanje zupčastog remena . Zelena lampica ne smije isprekidano svijetliti , uzrok treba otkriti i otkloniti . Kada nastane istrošenje na ležajevima zadnjeg mosta isti se ne mora mijenjati , mijenjaju se samo ležajni setovi . Odgovarajuće gume za Vaše vozilo su 195/55-15 . Vi možete staviti i veće ali će tada ubrzanje biti nešto slabije. Detaljan odgovor u vezi vozila i prijedlog rješenja mogu Vam dati na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - GUBI SE RASHLADNA TEKUĆINA ?

Datum objave: 07.06.2013 00:49:20
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam VW Passat 1,9 TDI 2001 god. te već nekoliko dana mi negdje gubi rashladnu tekućinu te nemožemo otkriti gdje.Motor i sve oko njega je u potpunosti suho i nema nikakvih fleka ili tragova da je negdje curilo.Svakih 3-4 dana ja moram nadoliti oko 0,5 - 1 L tekućine. Povremeno se u kabini zna nakratko osjetiti nekakav miris poput isparjele ustajale vode pomješane s nekakvim plinom (bar tako mislim )te se u kabini čuju također povremeno zvukovi kao kad voda brćka ili ima zraka u njoj. Gledali smo i u unutrašnjosti oko papučica da nije mokro zbog malog hladnjaka ali i tu nema nikakvih znakova.Imate li vi kakvih iskustava oko toga ili bar neki savjet šta napraviti i od kud krenuti?

ODGOVOR:

Kritična mjesta na kojima može nestajati rashladna tekućina su : pumpa za vodu, kućište termostata, hladnjak, cijevi rashladnog sustava, čep ekspanzione posude, ekspanziona posuda, radijator grijača, brtve motora, brtva glave motora. Mjesto propuštanja može otkriti svaki bolji automehaničar .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 SDI - NAKON VELIKOG SERVISA MOTOR NEMA SNAGE ?

Datum objave: 03.06.2013 14:29:04
Slika
PITANJE:

Poštovani! Molim Vas da mi pokušate odgovoriti na pitanje... Vozim WV Polo 1.9 SDI, 2004. God. Autu je prije mjesec dana napravljen veliki servis i sad sam primjetila da mi u nazad dva tjedna slabije vuče. Potrebno je malo jače stisnuti papučicu gasa da krene. Mjenjam brzinu na 2000 okretaja, okretaji padnu, a ja moram jače nagaziti da ostanem pri istoj brzini vožnje. Osjeti se kako auto zadrhti dok ne dodam gas. Pomislila sam da je problem u gorivu, ponovno natočila i " propuhala" ga ali nema neke koristi. Isti problem se javlja i kad je motor hladan i zagrijan, a nikakva lampica na kontolnoj ploči se ne pali. Imate li kakvu ideju što bi moglo biti u pitanju? Lp

ODGOVOR:

Točan uzrok mogu navesti kada pregledam vozilo . Prema Vašem opisu mogu sada dati jedino opširan odgovor . Moguće neispravnosti su : senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, senzor tlaka zraka, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja goriva, dize, senzor položaja pedale kočnice, visokotlačna pumpa, nečist rezervoar, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, senzor radilice, djelomično začepljenje auspuha, začepljenje na usisnom kolektoru, senzor apsolutnog tlaka , električna instalacija motora, ECU centrala motora. Nakon dijagnostike motora mogu točno navesti što je neispravno i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 MPI - KAD JE VLAŽNO RADI NA TRI CILINDRA ?

Datum objave: 03.06.2013 13:45:06
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem sa Škodom Fabiom 1.4 mpi 50 kw 2002 g. Kad je vlažno i radi se prvo paljenje auto trokira (radi na 3 cilindra identičan zvuk) i sve to u rasponu do 4000 rp/m ne hvata gas sve dok se ne zagrije cca 5-7 min,nakon toga se osjeća rupa većinu vremena u rasponu od 1800-2800 rp/m kao da ostane bez snage (propadne) i onda opet povuče,da napomenem nakon što se zagrije i prestane raditi na 3 cilindra ne odaziv i propadanje gasa se nastavlja i po suhom i po mokrom vremenu...indikator temp je novi,indikator prit. ulja je novi,termostat je novi,filteri su novi...Unaprijed zahvalan na bilo kakvoj pomoći.

ODGOVOR:

Točan uzrok što je neispravno mogu navesti nakon pregleda i dijagnostike motora. Moguće neispravnosti su ; slaba iskra na svjećicama, kablovi, bobina, svjećice, mjerač mase zraka, senzor tlaka zraka, upravljački modul ( potenciometar ) zaklopke snage, EGR ventil, nečisti injektori, ragulator tlaka goriva, niski tlak goriva, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, lambda sonda, ECU centrala motora. Sve navedeno treba ispitati .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,2 i. 12V - ZAŠTO NEMA SNAGE ?

Datum objave: 02.06.2013 13:11:21
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Vozim Polo 1.2 12V 2002 godište i zatrzava mi. Promenio sam srednju bobinu ali se i dalje isto desava. Pritisak goriva je uredu.Kompresija takodje.Desava se da gas dam do daske a on ne ide vise od 50km/h. A kada malo popustim gas i ponovo stisnem on kao da probije ali nastavi i dalje da zatrzava. A da menjao sam i senzor radilice.

ODGOVOR:

Točan uzrok zbog kojega motor nema snage i zbog čega loše ardi možete saznati ako ispitate slijedeće ; regulator tlaka goriva, injktore, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor položaja zakloke snage, propuštanje na usinom kolektoru, senzor pedale gasa, lambda sondu, kvalitetu iskre na svjećicama, senzor detonacija, kontrolnu jedinicu leptirastog ventila, električnu instalaciju motora, začepljenje katalizatora, ECU centralu .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6i. 16V - MOTOR LOŠE RADI I PREKIDA ?

Datum objave: 02.06.2013 12:04:41
Slika
PITANJE:

dobar dan.imam jedno nerjesivo pitanje.Imam ford fokus 1.6 zetec motor 1999 godiste .motor ima 200 000 tisuca kilometara.ali imam problem.kako zivim u ceskoj republici tu auto i vozim i zimi je sve ok.ali kada se zatopli motor pocme cukat,prije je do bilo nakon predenih 100 km pri brzini od 130 km,jednostavno na trenutak kao da se motor hoce ugasiti okretaji motora se povecaju,sad se to pokazuje i pri brzini od 50 km,jednostavno pocme cukati na trenutak.neznam sta da vise izmjenim,pumpa goriva zamjenjena,kablovi na svicicam i svicice zamjenjeni,nekakav bjezni ventil zamjenjen.na dijagnostici kompjuter prica da je sve ok.neznam sta napravit.ako znate tad mi to napisite .Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu i bez mogućnosti da obavim ispitivanje i dijagnostiku vozila mogu jedino nabrojiti pojedine moguće neispravnosti a to su : tlak goriva, regulator tlaka goriva, kabnovi, bobina, probijenje visokog napona, mjerač mase zraka, injektori, propuštanje na usisnom kolektoru, lambda sonda, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, senzor radilice, kompjutor motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - NEMIRNO RADI U LERU ?

Datum objave: 01.06.2013 12:44:46
Slika
PITANJE:

Postovani g. Meic! Passat 2004 1,9 TDI 96KW, nedavno sam napravio servis, izmijenio zupcasti, i sve ostalo ulje filtere, ocistio Turbinu, sve dovode i odvode stavio nove! I primiotio sam da auto u leru, trza, na obrtomjeru pokazivac se pomijera dole kao da ce se ugasiti, i onda opet stane na crticu ispod 5! I onda opet tako, zabrinjavame to sto je to postalo ucestalo, vidim da ste vi strucna osoba, pa bih molio za savjet da vidim sta i kako, jer strah me je da ce ga na servisu cijelog raskopati a nista popravit nece, i dok stojim tako u leru osjetim smrad ispuha u interijeru! Hvala na odgovoru!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti zbog kojih motor nemirno radi na leru su ; prisutnost zraka u gorivu, nečiste dize, senzor temperature motora, EGR , ventil, senzor radilice, mehaničko stanje motora , velika razlika u tlakovima kompresije, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F 1,4 i. - NA MOMENTE NEĆE UPALITI ?

Datum objave: 31.05.2013 15:40:17
Slika
PITANJE:

Poštovani.Vozim Astru f 1.4, i s vremena na vrijeme dešava se da na hladno, tj. uglavnom nakon prespavane noći , vergla ali neće upaliti.Na momente kao da će upaliti, ali radi par sekundi na strašno malom broju okretaja, te se ugasi.Nakon nekoliko neuspjelih pokušaja jednostavno uhvati, malo zadrhti , ne prima potpuni gas, i jednostavno proradi kao da je sve ok.Tokom vožnje zna trgnuti kod naglijeg davanja gasa.Nakon toga sve bude normalno i danima nema problema. Molim za Vaš savjet, unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Postoje dva osnovna uzroka zbog kojih motor ne može upaliti , jedan je izostanak iskre na svjećicama a drugi je da nema goriva na injektorima. Kada bi Vi mogli utvrditi u momentu kada motor ne pali , da li nema iskre na svjećicama ili nema goriva na injektorima odmah bi znali čime se treba baviti . Ako iskre na svjećicama nema onda se ispitiju komponente sustava paljenja ( svjećice, kablovi, bobina, senzor radilice, električna instalacija ) . Ako iskre na svjećicama ima onda se ispituju pojedini dijelovi sustava ubrizgavanja ( dobava goriva ) a moguće neispravnosti su ; niski tlak goriva, filter goriva, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, senzor položaja zaklopke snage, senzor tempeature senzor motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, električna instalacija, relej ECU centrale, relej pumpe goriva, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 i. 16V - LUPANJE U MOTORU I NAKON POPRAVKA ?

Datum objave: 31.05.2013 12:59:09
Slika
PITANJE:

LUPANJE U MOTORU OPEL ASTRA 1.4 16V 2002g Poštovani g Meić,na mojoj Astri prije neki dan počelo je lupati u motoru.Majstor je rekao da mu sve to navodi na hidropodizače,ali da bi on za svaki slučaj skinuo glavu motora da vidi u kakvom su stanju ventili.Kad je skinuo glavu imalo se šta vidjeti,motor je bio pun taloga,cijev od iberlaufa totalno začepljena a i karter takodjer.Skinuo je klipove te na njima zamjenio karike i leteće ležajeve. Obrada glave (strojna obrada glave Čukman) 8 novih ispušnih ventila i vodilica,brušenje usisnih ventila i svih siceva ventila te ravnanje glave.Majstor je stavio nove podizače ventila,sve nove brtve,zupčasti remen i sve rolice.Sve je lijepo oprao, složio i upalio a on opet lupa isto kao prije!Lupa kao hidro podizač ali prosto ne vjerujem jer je na starim je bio isti zvuk.Bojim se da bi zvuk dolazio iz bloka motora kao npr osovinica klipa.Na leru se ne čuje gotovo ništa,na 1500 obrtaja počinje lupati,na 2000 obrtaja se smiri a iznad 2000 pa nadalje lupa. Znam da je teško ovako bilo što reći,ali iz V ašeg iskustva na ovakvim vozilima možete li pretpostaviti što bi otprilike moglo biti? Pozdrav i hvala.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu najvjerovatnije lupa jedan ili više ležajeva radilice . Točan odgovor mogu dati nakon kratkog pregleda Vašega vozila . Pregled bi za Vas bio besplatan.

na vrh Povratak na vrh

BMW 540 E39 4,4 i. - LOŠE RADI NA LERU ?

Datum objave: 31.05.2013 09:22:54
Slika
PITANJE:

imam problem naime radi se o bmw e39 540i 210kw 98god auto ide odlicno nista ga ne gusi ne trokira ali u mjestu kad stoji obrtaji skacu pa padaju inace radi na 500 kazu da je moguce da je 99posto lamda sonda a drugi problem je sto se auto u mjestu ugrije i upali se termostat napravim 10km i stanem on se odmah ugrije hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Motor može nepravilno raditi na leru zbog slijedećih razloga ; propuštanje na usisnom kolektoru, nečisti injektori, EVAP ventil rezervoara, senzor temperature motora, aktuator minimuma, leptirasti ventil na usisnoj grani, senzor položaja leptirastog ventila, loša kompresija motora, senzor temperature zraka u usisnoj grani, senzor tlaka zraka, mjerač mase zraka, regulator tlaka goriva, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora. U vezi pregrijavanja motora treba najprije provjeriti termostat, pumpu za vodu i hladnjak .

na vrh Povratak na vrh

SAAB 9000 2,0 TURBO - KOMPRESIJA I KOMPRESIONI OMJER ?

Datum objave: 30.05.2013 13:55:52
Slika
PITANJE:

Postovani drugi put trazim savet od vas pa me interesuje kolika je krajna granica merenja kopresije kod saaba 9000t to jest do koje granice ne treba raditi karike,s obzirom da je fabricka 9 bara

ODGOVOR:

Kada postavljate ovakva pitanja onda trebate znati da svakako treba navesti točne tehničke podatke o motoru a to su snaga motora , zapremina , oznaka motora, godina . SAAB ima dva benzinska motora 2,0 turbo . Jedan je od 110 KW a drugi od 136 KW ( B204E i B204L ) . Krivo mislite kada kažete da je tvornička kompresija 9 bara . Istini odgovara činjenica da je omjer kompresije na Vašemu vozili 9,2 : 1 ali to nije tlak kompresije koji se mjeri u barima nego kao što sam već spomenuo kompresijoni omjer . Kompresioni omjer je odnos između usisnog volumena cilindra i kompresionog volumena . Tlakovi kompresije na Vašem vozilu trebaju biti veći od 11 bara a uz to treba provjeriti kolika je emisija uljnih para na odušku ulja iz motora.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FAVORIT 136 L - LOŠE RADI NA LERU ?

Datum objave: 30.05.2013 13:34:38
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić imam Škodu favorit 136 L (91). Problem je taj da dobro radi desetak minuta(čok se isključi i radi na 800 o/min)ali ler gas počinje padati postepeno na cca 500 O/min i auto se guši tj. moram ga stalno držati na gasu, a malo teže i kreće. Primjetio sam da kada skinem iberlauf kod čepa ulja povisi broj okretaja. Motor je repariran prije 20ak t/km(karike, dihtung glave itd). Dim na auspuhu je normalan, fergazer čiščen kompletno prije 2g. a ispuhao sam i dizne neki dan ali sve isto. Molim Vas za vaše mišljenje o čemu bi se tu moglo raditi. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Postoji više mogućih faktora koji utječu na loš rad motora na leru . Sve faktore utjecaja ću nabrojiti po logičnom redoslijedu a to su : kompresija motora, podešenost ventila, propuštanje na usinoj grani, propuštanje na vakum cijevi servo uređaja kočnice, rasplinjač ( nečist ili loše podešen ) , predpaljenje, razvodnik paljenja, razvodni mehanizam ( istrošenje ) . Sada bi trebalo sve navedeno jedno po jedno ispitati i nakon toga otkloniti otkrivenu neispravnost .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE1,4 i. - DA LI JE SERVIS POGRIJEŠIO ?

Datum objave: 29.05.2013 14:10:26
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam megana clasic 1998.g u 1 mj.mijenjao sam stražnje amortizere i torzionu osovinu..( i to u Baoticu) da bi mi sada nakon 4 mj. auto ponovo sjeo na kotače...Ponovno sam otišao do mehaničara...istih... koji su rekli da je sad otišla druga torziona osovina... Na pondu su stavili stabilizator... .. Naravno svaku put sve masno zaracunaju.... Što mi je činit...ako sad i to promjenim hoću li za par mjeseci biti ponovni gost mehaničara..Inače auto je redovno servisiran i kako se kaže mažen i pažen..

ODGOVOR:

Kada se obavljaju pojedini radovi na vozilu onda stručna osoba treba sagledati sve detalje na vozilu i navesti što sve treba zamijeniti i napraviti da bi vozilo dugoročno bilo dobro i pouzdano . Prilikom takvih procjena i izrade troškovnika uvijek postoje dva gladišta . Na jednoj strani je vlasnik vozila koji želi što manji i što jeftiniji popravak a na drugoj strani je servis koji želi odraditi sve po pravilima struke kako bi obavljeni radovi dugoročno garantirali ispravnost vozila. Ja ovime ne želim reči da je to bilo tako i u Vašem slučaju . Ukoliko Vam servis nije pružio kompletnu informaciju što i kako bi trebalo obaviti popravak onda je to propust servisa.

na vrh Povratak na vrh