Danas je: 19.04.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FIAT PUNTO 1,2 i. - KRIVO NAPRAVLJENA DIJAGNOSTIKA ?

Datum objave: 04.09.2013 08:23:45
Slika
PITANJE:

Poštovani imam Fiat Punto 2 !,2 2001g 44kw. Upalila mi se je lampica motora išao sam na dijagnostiku i rekli su mi da je otišao senzor gasa i da senzor bregaste pokazuje grešku. Ali da je senzor bregaste u redu jer nebi mogao upaliti auto. promjenio sam dio gdje je senzor gasa ali opet pokazuje isi problem. Kolega mi je rekao da je i on imao isti problem i da kompjuter ne raspoznaje dobro tu vrstu greške . jer je on prvo kupio prvi dio sa motoričem i klapnom a onda elektroniku koja je pričvrščena na tom dijelu neznam kako se to zove. molim za pomoć

ODGOVOR:

Najgori način otklanjanja spomenutog kvara na vozilu je da Vam netko drugi govori što je neispravno a da Vi sami kupujete pojedine dijelove i otklanjate kvarove. Na taj način ćete uzalud potrošiti novac i vrijeme a kvar ćete teško riješiti . Evidentno je da dijagnostika nije napravljena detaljno i točno . Uvijek je najbolje da vozilo popravlja ista osoba koja radi dijagnostiku . U tom slučaju Vi nemate nikavog rizika ( nepotrebna nabavka pojedinih dijelova ) jer ako se ne postigne rezultat Vi niste dužni ništa platiti osobi koja je radila na Vašem vozilu . Ovoga časa mogao bih Vam nabrojiti dvadesetak mogućih neispravnosti zbog kojih se može upaliti kontrolna lampica motora, međutim to Vam ne bi koristilo jer Vi trebate točan podatak što je neispravno a ne što bi moglo biti neispravno .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 1,8 i. 16V - PONEKAD POČNE LOŠE RADITI ?

Datum objave: 03.09.2013 22:18:58
Slika
PITANJE:

Poštovani. Imam problem sa Citroenom C5, 1.8 benzin. 2003. godina. Ponekad se desi da počme trokirati. U leru neovisno o temperaturi motora, a ponekad i u vožnji. U leru padnu okretaji ispod 500 okretaja, ali motor se ne gasi. U vožnji izgleda kao da je nestalo goriva. Tada mu dodam malo gasa...kao da nešto probije i normalno radi dalje. To se dešava nekad često a ponekad ne i mjesec dana. Ne pali se nikakva lampica na kontrolnoj tabli. Servisa ili slično. Hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Na vozilu treba obaviti detaljno ispitivanje i to ; tlak goriva, filter goriva, čistoća rezervoara, čistoća injektora, regulator tlaka goriva, senzor tlaka zraka, senzor radilice, senzor temperature motora, senzor položaja zaklopke snge, mjerač mase zraka, EGR ventil, lambda sonda, bobina, ulazni napon na bobinu, ECU centrala motora . Nakon dobro obavljenog ispitivanja sigurno će se otkriti kvar/kvarovi .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,8 i. - MOTOR SE UGASI KADA PUSTIM GAS PEDALU ?

Datum objave: 01.09.2013 16:12:41
Slika
PITANJE:

postovani g. Meicu opet vam se javljam jer i dalje nisan rijesio problem naime javio sam vam se nedavno za golf2 1.8 jer se gasio i trzao u voznji..to se nije ni rijesilo gledali smo razvodnik paljenja bobinu svicice maa nema sta nismo i nakraju je rezultiralo da mi je u voznji prokuca motor(tako kazu ) imao san jedan motor u blizini kupio prominio i auto je radilo citav jedan dan bez ikakvih problema kad ono dan poslje ... auto se gasi u leru i dalje digod zatrza...ali ovo gasenje u leru me vise muci kad ga stavin u ler na abli se popale lampice i ugasi se kad stojin na semaforu moran lagano drzat gas jer se jedino tada ne gasi pa evo ako imate kakav savjet....hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti zbog kojih se motor gasi mogu biti : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , nečisti injektori, regulator tlaka goriva, nečist rezervoar, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, senzor položaja zaklopke snge, EVAP ventil rezervoara, aktuator minimuma, loša iskra na svjećicama, bobina, probijanje visokog napona, električna instalacija od motora do ECU centrale motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,4 i. - TEŠKO PALI KADA JE HLADAN ?

Datum objave: 29.08.2013 13:53:29
Slika
PITANJE:

Postovani... Molim za savjet odakle krenut da se rijesi navedeni problem. Rijec je o audi a6 2.4 v6 sa ugradenim plinom tartarini. Postojao je problem kod prvog jutarnjeg paljenja na benzin da trokira tako dugo dok ne prebaci na plin. Nakon toga problema vise nema tako dugo dok se auto ne ohladi potpuno. Zbog navedenog problema napravljeno je ultrazvucno ciscenje injektora tako da navedenog problema vise nema te se osjeti da auto bolje vuce na benzin. Jedan probleb rjesen al sad imam drugi.. Auto tesko pali na hladno (nekad i topao) vergla 3-4 sekunde i tek onda upali (rekao bih ljeno). Napominjem da je prije ciscenja dizni palio na "zub" bio hladan ili topao!!! Mjeren je pritisak pumpe i onje ok.. Gumice su nove stavljene i majstor kaze da su injektori ok (ne pisaju).. Zanima me vase misljenje ??? Hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; akumulator, elektropokretač ( veliki pad napona prilikom paljenja ) , senzor temperature motora, propuštanje na usisnom kolektoru, tlak goriva, količina goriva na injektorima, mjerač mase zraka, snzor tlaka zraka u usisnom kolektoru, senzor položaja zaklopke snge, senzor temperature usisanog zraka, RPM senzor, senzor bregaste osovine, električna instalacija motora, loša iskra na svjećicama, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora. Stručlnim pristupom i ispitivanjem svih dijelova koje sam naveo može se otkriti kvar i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 2,0 HDI AUTOMATIC - PROBLEM S PALJENJEM MOTORA ?

Datum objave: 27.08.2013 14:56:49
Slika
PITANJE:

poštovani gsn. meić imam p-407 2.000 hdi, automatic,diesel, prije mjesec dana promjenio mi je majstor regulator tlaka goriva, budući mi je jedan dan normalno palio a potom nije htio plaiti par dana. jučer mi ponovno nije htio upaliti te je pisalo depolution system faulty i engeine oil pressure too loow, a mislim da mi je majstor bez veze mjenjao regulator, molim vas savjet što se dešava sa autom.

ODGOVOR:

U automehanici je uvijek najvažnije točno obaviti defektažu i točno otkriti što je neispravno . Takva dijagnostika uvijek ima vremensko trajanje i svoju cijenu . Međutim to je najjeftiniji način rješevanja kvarova na vozilu . Iz Vašeg primjera se to najbolje može zaključiti , imali ste trošak popravka a kvar niste otklonili . Ovoga časa mogu Vama nabrojiti trideset i više mogućih razloga zbog kojih imate problema s paljenjem , međutim od toga nećete imati nikave koristi . Točan uzrok i prijedlog rješenja mogu navesti kada na Vašem vozilu obavim testiranje i dijagnostiku . Tada se može znati i cijena popravka.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 DITD - NEKONTROLIRANO SE UKLJUČUJE ABS ?

Datum objave: 25.08.2013 11:03:18
Slika
PITANJE:

imam mazdu 323ditd pojavljuje mi se pri laganom kočenju da se uključi abs ( ne u nenormalnim uvjetima-led snjeg....tad radi sve normalno)obično je to nakon starta ako je tad potrebno kočiti ili nakon nekakvog dužeg laganog kočenja kad je potrebno stalno koristiti kočnicu uključi se abs pa moram pedalu jako stisnuti da auto stane,ponekad se upale i lampica od ručne kočnice i žuta od abs zajedno na drugom startu ih nema,molim vas ako mi mozete dati misljenje i vasu dijagnozu kvara,hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; senzori ABS-a na kotačima, električna instalacija ABS-a , zračnost u nekom od ležajeva kotača, pad napona ili loš kontakt na nekom od konektora senzora, hidroagregat ABS-a, kompjutor ABS-a .

na vrh Povratak na vrh

HONDA CIVIC 1,5 D - ULJE U USISNOJ GRANI MOTORA ?

Datum objave: 22.08.2013 13:14:01
Slika
PITANJE:

Pozdrav, ovako, vozio sam auto, honda civic 1996, 1.5, d15b2 oznaka motora. pri voznji na autocesti, ulje mi je izbilo na povrat na usis, i pri tome auto se ugasio, srecom , usporavao sam prema odmaralistu, otvorim haubu i vidim da je sve zauljeno, i da je izbilo na povratu prema usisu... i pri tome, uspio sam auto upaliti, ali ler gas je bio cca na 300 obrtaja, i auto se gasio, nije mogao raditi, pri tome se cuuje lupanje u motoru, i to podosta, radilica malo plese, na neki nacin je doslo ulje do glave i izbilo na usis jako... dali su leteci otisli? radilica? klipovi? po vasem misljenju, i dali postoje zamjenski leteci za hondu d15b2, 96 godina?

ODGOVOR:

Ako je ulje iz motora došlo do usisne grane , to je siguran znak da nema kompresije na jednom ili više cilindara ( klip, klipni prstenovi ) . Lupanje koje ste spomenuli ukazuje na oštećenje ležajeva radilice. Opči zaključak je da Vas čeka generalni popravak motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,6 i. - EKO-TEST ?

Datum objave: 22.08.2013 13:00:01
Slika
PITANJE:

imam audi a3 1.6 benzin 74kw 1998 i ne moze mi proci eko test,sto najbolje napraviti,te dali pomazu ti neki sedativi za prociscavanje motora,lip pozdrav.

ODGOVOR:

Najboli inajjeftiniji način da otkrijete kvar zbog kojega je loš eko test je da napravite dijagnostiku motora . Nakon dijagnostike motora točno ćete znati što je neispravno i cijenu popravka. U ovom slučaju nikavi aditivi ( NE sedativi ) neće pomoći .

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,9 MULTIJET - ZVUK NA DESNOM KOTAČU ?

Datum objave: 21.08.2013 16:10:12
Slika
PITANJE:

Imam Fiat Stilo 1,9 multijet. u vožnji je sve ok , ali kada dodjem na neki rub, pa makar i od 2 cantimetra čuje se neki zvuk na desnom točku i primjetio sam da mi je i ta guma s vanjske strane više potrošena? hvala na odgovoru !!!

ODGOVOR:

Na desnom ovjesu sigurno postoji istrošenje koje je uzrok zvuku kojega čujete . Neispravno može biti ; kugla ovjesa, selen blokovi ovjesa, aksijalni ležaj amortizera, krajnik spone, spona balans štange, amortizer .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,6 i. - RIJETKI KVAR ?

Datum objave: 20.08.2013 09:41:15
Slika
PITANJE:

javljam vam se ponovno vezano za golf 3 1.6 gt 1995 godina nazalost jednostavno nitko mi ne moze otkrit uzrok zagrijavanja auspuha do te granice da se gotovo uzari,podaci na kompjueru pokazuju da je sa autom sve u redu,provjerili smo fazu i to je na mjestu 100 posto i sad nitko dalje ne znam sto bi bilo najbolje za napraviti vezano uz auto.bez katalizatora i srednjeg lonca auto ide puni bolje nego do sada ali i dalje ostaje problem zagrijavanja koji je sada za gotovo upola manji od kad se to skinulo dolje. još jednom vam se puno zahvaljujem i naamse brzom odgovoru pozdrav

ODGOVOR:

Postoje rijetki kvarovi koji nisu tipični a takav je i ovaj koji Vi navodite . U ovakvim slučajevima potrebno je dovesti vozilo u ugledni servis ( ili servis po Vašem izboru )  i omogućiti servisu da ima dovoljno vremena da se bavi iznalaženjem kvara . Sistematskim ispitivanjem svih bitnih faktora uzrok se uvijek otkrije .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - TRESE SE NA LERU ?

Datum objave: 20.08.2013 09:34:01
Slika
PITANJE:

Imam passata 2.0 tdi 2006 god. i kada mi auto radi u leru trese se dosta, dizne su promjenjene prije dva dana, zamajac je promjenjen prije 30 000 km, u čemu bi mogao biti problem. Hvala lp

ODGOVOR:

Mogućih neispravnosti može biti više i zato treba ispitati slijedeće : prisutnost zraka u gorivu, filtere, čistoću rezervoara, mehaničko stanje motora ( kompresija ) , senzor temperature motora, EGR ventil, senzor radilice, električnu instalaciju motora, dize, ECU centralu motora.

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 D - SLABIJE VUČE ?

Datum objave: 19.08.2013 15:48:40
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam BMW 525 D iz 2002.god.120kw.Prešao 200000 km.Prije god. dana postavljen novi softver(čipiran?).Auto s nvim softverom kao i sa starim,unazad 5 godina koliko ga vozim, slabije vuče do neggdje 1800 do 2000 okr.Tada povuče snažno i obično je uvijek i zadimio crnim dimom.Prije 6mj. otišla 6. dizna,zamijenjena polovnom.Sada je 5.dizna u plusu (vidi na kraju teksta),kažu da je losa.U 5. mj.o.god.prilikom jutarnjeg paljenja se pojavio obilniji bijeli dim koji je nakon desetak sek. nestao.Kažu da je radi dizna.Poslije ga više nije bilo.Prije 4 dana ponovno ,nakon što je auto odstajao 6 dana, se pojavio bijeli dim kod paljenja.Do sada uvijek koristio Castrol ulje i nisam ga niti kontrolirao.Prije 6 mj. na servisu ulio Divinol ulje.Kako ga je prije 2 tjedna falilo oko 1l,majstor mi savjetuje da ga promijenim.Ulio Aral Longlife III.U međuvremenu sam kupio nove dizne u namjeri da ih promijenim.To jos nisam učinio.Prije 2 dana sam slučajno naletio na vašu int. stranicu koja me je oduševila,ali i zabrinula, pa sam evo odlučio Vas zamoliti za mišljenje.Da li će moje poteškoće biti riješene s novim diznama?Da li se tu radi o jos nekakvom kvaru?Da li vrtaiti orig. softver,da li ev.obaviti dijagnostiku kod Vas?Da li vrsta ulja može biti razlogom gubitka ulja?Da li je u pitanju jos nekakv kvar i na sto bi prilikom promjene dizni trebalo obratiti pažnju?Dizne sam mislio mijenjati slijedeći tjedan(?).U leru auto vrlo mirno i tiho radi,neki me čak znaju pitati da li je dizelaš.Prije mj. dana stanje dizni je bilo(skinuto s komp.): /1. -0,67/2.+0,21/3.+0,43/4.-0,11/5.+1,23/6.-1,67/.Ukoliko biste trebali još nekakvih informacija,rado bih Vas nazvao i na Vas broj za savjete,prije nego se upustim u zamjenu dizni! Hvala Vam unaprijed.

ODGOVOR:

Uzroci zbog kojih motor nema dobro startno ubrzanje mogu biti brojni i to ; suženje usisnih kanala u glavi motora, nečista usina grana, EGR ventil, djelomično začepljenje auspuha, turbina, sustav za regulaciju turbine, kompresija motora, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, solenoidni ventil usisanog zraka, mehaničko stanje motora, dize, ECU centrala motora . U ovom slučaju treba ispitati mehaničko stanje motora, tlak turbine, dize i upravljačku elektroniku motora. Nakon detaljnog ispitivanja i testiranja pojedinih komponenata mogao bi se dati precizniji odgovor . Ugradnjom novih diza riješiti ćete samo stvaranje bijelog dima koje se pojavljuje nakon paljenja motora. Ulje u motoru treba biti odgovarajuće i kvalitetno , međutim samo ulje nema utjecaja na navedene probleme .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 i. 16V - OD PRVOG DANA SLABO UBRZANJE ?

Datum objave: 16.08.2013 13:14:44
Slika
PITANJE:

Poštovani, Kupio sam polovni Peugeot 307 SW, 1,6 16V 2001 godište. (130.000 KM) OD prvog dana primijecujem slabo ubrzanje. Auto ima oko 110 HP ali recimo prilikom kretanja se cini ko da nema dovoljno snage. Ponekad mi se cini da jako dobro starta ali onda akceleracija se smanji. Na vecim nagibima na cesti primoran sam voziti u nizoj brzini. Dali je moguce da je uzrok tome dotrajalost svijecica ili je po srijedi nesto drugo. Unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Ne bi bilo dobro da pojedine dijelove motora mijenjate na pamet na osnovu slučajnog pogađanja jer na taj način možete nepotrebno potrošiti novac bez ikavog rezultata. Pravi način bi bio da najprije napravite stručni pregled vozila i da obavite dijagnostiku motora. Faktori utjecaja zbog kojih motor nema potrebnu snagu mogu biti : mehaničko stanje motora, sustav dobave goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav za upravljanje motorom . Ovaj način je uvijek najefikasniji , najkvalitetniji , najjeftiniji . Ako želite detaljnije upute o svemu nazovite 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TD - TRESE SE VOLAN I INSTRUMENT PLOČA ?

Datum objave: 16.08.2013 12:45:23
Slika
PITANJE:

Postovanje zanima me jedan slucaj koji mi se desava zamjenio sam nosace motora prednji i desni kog golfa 3td kad upalim auto tabla mi trese i volan sve prenosi preko sasije u unutrasnjost sta da radim.

ODGOVOR:

Stručnim pregledom i dijagnostikom Vašega vozila može se točno defektirati kvar . Ovom prilikom mogu samo navesti moguće neispravnosti a to su : nosači motora, ispušni sustva, razvodni mehanizam , transmisija, neispravnost u radu motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 1,6 i. - PROBLEM S PALJENJEM ?

Datum objave: 15.08.2013 22:59:37
Slika
PITANJE:

Pozdrav ekipi!Slučajno sam naišao na Vaš portal tražeći uzroke problema na mom automobilu.Imam Citroen Picasso 1.6i,2002.g ,i nedavno sam imao probleme sa paljenjem(nije htio "verglat"),pa sam predpostavio da je problem sa akumulatorom,te sam ga počeo puniti.Kada se napunio(nakon cca.6 sati punjenja),opet nije htio upaliti,pa sam ga priključio direktno na ispravljač.Tad je konačno upalio,vjerojatno je dobio više struje na altenator.Uredno je palio nekoliko dana i danas mi se ugasio u toku vožnje,na način kao da mi je nestalo benzina(što nije jer imam goriva i nikad nedopuštam da mi nivo benzina spadne na minimum).U razgovoru sa prijateljima predpostavka je "otišla ti je pumpa goriva".Moguće,ali meni već neko vrijeme kao da je poludila instalacija.Na displeju mi pokazuje krivo vrijeme,temperaturu,ne uključuje mi klimu.Da li možda ovo ima veze jedno sa drugim,da pumpa ne dobiva napajanje, ili je to čisto mehanički kvar?Zahvaljujem i pozdrav!!!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : akumulator, regulator napona , alternator, električna instalacija . Najprije ispitajte profesionalnim uređajem stanje akumulatora i po potrebi ga zamijenite . Nakon toga ispitajte i stanje elektropokretača . Na kraju izmjerite i napon punjenja koji stvara alternator.

na vrh Povratak na vrh

LADA 1500 S - PREGRIJAVANJE MOTORA ?

Datum objave: 14.08.2013 21:41:34
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine meić, puno Vam hvala na dosadašnjim savjetima! evo, imam novo pitanje za Vas. danas sam sa svojom ladom 1500 krenuo preko austrijskog prijevoja katschberg, i dogodilo mi se da sam stotinjak metara prije vrha morao stati zbog pregrijavanja. temperatura je bila blizu crvenog (no nije otišla u crveno polje) te kad sam stao sam ostavio minutu dvije auto da radi dok se ventilator odvrtio, ohladio i prestao raditi. onda sam ugasio auto. na ekspanzionu posudicu je izašlo nekih 2 decilitra antifriza pomiješanog s vodom, koji sam promijenio prije 2 godine. dakle, ventilator je stalno radio ali nije mogao održati temperaturu u vožnji tim uzbrdicama. inače, do vrha prijevoja katschberg vodi 6km uzbrdica nagiba do 17 %. vani je bilo oko 20 C, vozio sam u drugoj ili trećoj, ne s punim gasom, ali se osjetilo da je opterećenje... nakon pauze od 20ak minuta sam nastavio vožnju do vrha, i daje 200 km bez problema. to je prvi i jedini put da se lada pregrijala. zanima me da li je moguće da ventilator jednostavno ne može odraditi posao u tako teškim uvjetima, ili je u pitanju neki kvar / greška /moj previd zbog kojeg bi se trebao zabrinjavati? motor je stvarno okej, jak, ne troši ulje, vuče super, održavan, 120 000 km, brtva glave je ok, ventilator se uključuje kad pređe 90 i nešto stupnjeva... molim Vas da mi odgovorite trebam li se brinuti i što mi je raditi ubuduće. puno Vam hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Uvjeti u kojima ste vozili su ipak ekstremni . U tim uvjetima ventilator ne može zamijeniti struju zraka koja intenzivno hladi hladnjak kao kada vozite po ravnom ili po manjim usponima. Ukoliko će temperatura motora biti u granicama normale na uobičajenim vožnjama , onda ne treba ništa poduzimati niti brinuti .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 i. - BIJELI DIM ?

Datum objave: 13.08.2013 11:01:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Golf4, 1,6,benzinac, SR motor. Imam problema da dimljenjem. Kad je auto hladno, auto NE izbacuje ikakav dim, međutim kad Se vozi nekih 20-30 minuta, kad se stoji na semaforima onda počne izbacivati bijeli dim i to kad se krene , u vožnji ne dimi. Primjetio sam i povećanu potrošnju goriva. Jeste li se susreli sa ovakvim problemom u svojoj praksi? Pozdrav krešo

ODGOVOR:

Ako je dim koji vidite bijele boje i bez mirisa , onda je to vodena para a uzrok može biti oštećenje brtve glave . Ako taj dim ima miris po ulju onda su istrošene vodilice ventila . U oba slučaja treba skidati i uređivati glavu motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,9 DTI - MJENJAČ OSTAO U TREĆOJ BRZINI ?

Datum objave: 11.08.2013 10:45:14
Slika
PITANJE:

Postovani prijatelju, imam Renault Megane 1.9 dti 72KW 99god. Veoma sam zadovoljan njime ali me od skoro muci jedan problem, isao sam petom brzinom, kada je od jednom menjac ispao iz te brzine, vratio sam rucicu u prvobitni polozaj i ubacio u brzinu, nakon krace voznje morao sam da usporim kada sam ubacio u trecu brzinu, menjac je ostao zaglavljen u toj brzini, mogu pomeriti rucicu da izbacim, ali ne i da promenim brzinu,zato se i obracam vama, ostala je u trecoj brzini zaglavljena. Stime vas molim za savet sta mi je ciniti, i kako da otklonim kvar, hvala vam unapred.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok je kvar u samom mjenjaču . Mjenjač treba demontirati, rastaviti, zamijeniti istrošene dijelove, složiti ( vrlo stručno ) , ugraditi . Ako se sve napravi stručno i kvalitetno , taj isti mjenjač će bez greške raditi još godinama . Ne smije se zaboraviti da se ulje u mjenjaču mijenja svkih 60.000 km .

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 330 Xi - VARIJATOR FAZE ?

Datum objave: 11.08.2013 10:34:32
Slika
PITANJE:

Postovani, posjedujem Bmw e46 330xi iz 2003 god. kad se auto spoji na dijagnostiku baca gresku za VANOS i Catalytic converter, auto radi bez greske, ubrzava, pali, ne trokira, ne cuka, sve super, o cemu se radi tocno? kako znat da li je vanos otisao il je pri kraju, da li je moguca reparacija il se mora novi stavljat? Zahvaljujem :)

ODGOVOR:

Ako ste zadovoljni s radom motora, snagom motora, potrošnjom goriva, eko-testom , onda nemojte ništa poduzimati . Ukoliko Vas to ipak smeta onda počnite nešto raditi po tome pitanju . VANOS ( Ventil-Automatic-Nockenwele-Stellung ) je sklop koji se sastoji od mehaničkog, hidrauličnog i električnog dijela ili dijelova . S navedenim sklopom upravlja kompjutor motora . Ispravnost spomenutog sklopa se može provjeriti u radioničkim uvjetima uz pomoć servisnih pomagala i dijagnostičkih sustava ( Bosch, Technotest , Atal   BMW ) .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 620 Si 1,8 i. - MJEŠA ULJE I VODU ?

Datum objave: 09.08.2013 22:18:08
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Mejić imam Rover 620si (honda motor) 1,8 počeo mi je mješati ulje i vodu ,pa bih volio znati što činiti .Prezadovoljan sam sa automobilom i nebih ga mjenjao več servisirao , te dali mi možete reći vaše mišljenje o tom modelu automobila ..sajt je vrhinski ..svako dobro

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba demontirati glavu motora, obaviti obradu glave motora, obaviti ispitivanje galve motora ( tlačna proba ) , obaviti provjeru ravnosti bloka motora ( dosjedna površina za brtvu glave ) , zamijeniti sva potrebna brtvila , zamineniti vijke glave motora, obaviti ispiranje rashladnog sustava, zamijeniti ulje u motoru i filtere . Nakon toga treba obaviti dužu probnu vožnju i obaviti završnu kontrolu motora .

na vrh Povratak na vrh