Danas je: 01.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MAZDA 323 DITD - NA LER GASU LOŠE RADI ?

Datum objave: 26.05.2013 23:03:48
Slika
PITANJE:

Imam Mazdu 323 DITD 2003 g. ima 74kw to jest 100ks .Na ler gasu dok radi na mjestu varira kazaljka od obrtaja. Ali u vožnji nema razlike u snazi istom snagom vuče i prima gas. A na dijagnostici nepokazuje grešku nikakvu.

ODGOVOR:

Uzroci zbog kojih može motor nemirno raditi na leru su ; zrak u sustvau goriva, filter goriva, nečist rezervoar, nečiste dize, senzor temperature motora, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora, senzor radilice, električna instalacija motora, kontrolni modul visokotlačne pume.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 i. 16V - GORI LAMPICA CHECK ENGINE ?

Datum objave: 26.05.2013 15:24:46
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Ford Focus 1.6 16v 74 kWh, 2002. godište, 158000 km. Već zadnje 2 godine autu gori lampica Check Engine. U servisu su mi spojili auto na kompjuter pa je pokazao grešku Lambda sonde pa sam je zamijenio. Tjedan dana se lampica nije palila, a onda se opet upalila. Nakon toga sam bio na tehničkom pa sam imao loš eko-test i uz tešku muku sam prošao na testu. Na zadnjem servisu prije 3 mjeseca sam opet bio na servisu i našli su rupu na flexi crijevu pa sam i njega zamijenio. Opet se lampica nije palila par dana pa se opet upalila. Zašto se lampica pali i dalje, u servisu mi ne znaju reći. Što vi mislite?

ODGOVOR:

U servisu u kojem ste bili nije nikada napravljena kompletna dijagnostika motora . Napravljena je samo kompjutorska kontrola i očitavanje grešaka s memorije ECU centrale motora. Međutim to nije dovoljno jer se na taj način može otkriti samo manji broj neispravnosti . Ovoga časa mogao bih nabrojiti dvadesetak mogućih neispravnosti zbog kojih se pali kontrolna lampica motora , međutim od toga nećete imati koristi. Kada bih napravio kompletnu dijagnostiku i testiranje motora mogao bih točno navesti što je neispravno i cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE1,4 i. - VIBRACIJE VOZILA ?

Datum objave: 23.05.2013 23:37:44
Slika
PITANJE:

Postovani vec sam postavio jedno pitanje za drugi auto i cekam odgovor ,a evo idrugog pitanja: reno megan 1,4 benz 2001 godiste,podrhtava u vozni kada hocu da ga izvucem pred saltanje pri bilo kojoj brzini, znaci kada mu dodajem gas, cim se oduzme gas ili se drzi konstantni toga podrhtavanja nema. Podrhtavanje se oseca na celom autu odnosno ispod noga, ne trese na volanu, probao sam da zamenim i gume ali isto, trap je servisiran I jos samo da kazem da vise podrhtava kada je natovaren. UNAPRED HVALA

ODGOVOR:

Vibracije koje se pojavljuju na vozilu mogu nastati zbog : neispravnih poluosovina, neispravnih homokinetičkih zglobova, neisprave transmisije ( mjenjač, diferencijal ) , neispravnih ovjesa, neispravnih nosača motora. Pažljivo provjerite sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 D - DIŽE ULJE NA MJERNU ŠIPKU ?

Datum objave: 23.05.2013 08:18:36
Slika
PITANJE:

imam golf 2 1.6 diesel napravljena je polugeneralka ali diže ulje na mjernu šipku , auto super pali i sve normalno radi al samo je ostao taj problem, pa ako bi mi mogli dati kakvo rješenje, zahvaljujem ..

ODGOVOR:

Uzrok su istrošeni cilindri . Istrošenje je veće od dozvoljenog i zato novi klipni prstenovi ne mogu dobro brtviti . Zbog toga kompresija prolazi pokraj klipnih prstenova i stvara pritisak u karteru. Rješenje je obrada cilindara na prvu veću specijalu i ugradnja novih klipova .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - PALI SE STOP LAMPICA I LAMPICA GRIJAČA ?

Datum objave: 22.05.2013 11:26:21
Slika
PITANJE:

Renault Clio 1,5 dci 2001 god Svijetli ko bozicno drvce Postovanje!!! u voznji mi se pale kad pritisnem gas lampice crvena stop motora i stop treptaju par sekundi pa se ugase tj kad pustim gas, kao da se pale kod opterecenja uzbrdo ..... auto ide stalno normalno i ne gubi snagu, i svijetli mi cijelo vrijeme lampica grijaca, grijaci su novi, isao sam vec na servise i stalno kazu bosch pumpa dizne ovo ono jer izgleda zele izvuc lovu od mene, jedno vrijeme nije ujutro palio ili nakon duzeg nepaljenja, pa sam stavio nepovratni ventil za 40 kn i rijesio taj problem, a sta se tice tih lampica to se i dalje pali u voznji a ova od grijaca se ne gasi, kad odem na kompjutor da mi obrisu greske auto normalno pali 2-3 dana i lampica grijaca se gasi ali nakon par dana ona se opet upali u voznji i sljedece jutro auto vergla par sekundi dok ne upali, probao sam sa ispitivacem gledat kad okrenem kljuc dali dobivam struju na grijace, sve je normalno na grijace dođe struja 2 sekunde te se ugasi, koji bi to mogao bit problem

ODGOVOR:

Lampica STOP je multifunkcionalna i pali se uvijek kada postoji bilo koja naispravnost na vozilu ( električna , elektronska, hidraulična, pneumatska ) . Obzirom da svijetli i lampica grijača normalno je da svijetli i lampica STOP jer je prisutan kvar . Kontrolna lampica grijača se ne odnosi smo na grijače nego se ona pali i kada postoji neispravnost na sustavu za upravljanje motorom ili na sustavu za dobavu goriva. Naravno da nije rješenje povremeno resetirati ( ugasiti ) spomenutu lampicu jer će se ona opet upaliti . Paliti će se sve dok ne otkonite kvar . U tu svrhu treba napraviti stručni pregled i dijagnostiku motora nakon čega možete znati što je neispravno i cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN / PEUGEOT 1,4 HDI - BRTVLJENJE DIZE HDI MOTORA

Datum objave: 22.05.2013 09:37:50
Slika
PITANJE:

Zelim da mi odgovorite na koji nacin da otklonim slabo zaptivanje na brizgaljki motora 1,4 HDI.Sve brizgaljke su zamenjene novim u garanciji(50.000km) ali se kvar opet pojavio na jednoj od njih posle 3 godine (95000km).Pokusacu da reklamiram rad u istom ovl.servisu ali ako ne uvaze iz nekih razloga sta moram da uradim kako bih trajno otklonio kvar?Da li moram posebno obraditi sediste zaptivaca brizgaljke pre njegove zamene?Vozilo koristi moja kci i prezadovoljni smo komforom i potrosnjom Shell-ovog plinskog ulja top kvaliteta. Ako dozvolite malu sugestiju,isti kvar je imao i jedan citalac("sijukanje zraka i miris ispusnih plinova u kabini"-isti simptomikao kod mog vozila),vi ste dali odgovor da je neispravna cev/creva turbopunjaca ili izduvni sistem.Nadam se i verujem da zbog Vaseg ogromnog iskustva i znanja da niste sujetni. Pozdrav iz Norveske Branko,nekadasnji student 86-91 iz Ilice 256b/TSC/TVA

ODGOVOR:

Brtvljenje dize se radi tako da se detaljno očisti dosjed dize u glavi motora a nakon toga se ugrade naove brtve i tako riješi propuštanje. Odgovore na pitanja dajem na osnovu subjektivnih opisa vlasnika vozila . Nekada je moguće dati kratki i točan odgovor, nekada je odgovor opširan jer obuhvača više mogućih faktora utjecaja, nakada odgovor može biti samo informativnog karaktera jer nije moguć neposredan uvid na samom vozilu . Dijagnostika je skup aktivnosti koja se radi na samom vozilu ( a ne na daljinu ) i koriste se sve moguće metode da se dođe do cilja a to su ; mjerenje, ispitivanje, imaginacija, stručnost,  upotreba pojdinih alata, ispitnih uređaja, testiranja.

na vrh Povratak na vrh

OPEL FRONTERA 2,3 TD - PROBLEM S KOČNICAMA ?

Datum objave: 22.05.2013 07:13:43
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Imam problem sa kočnicama na opel fronteri 2.3 td. prednji desni točak mi ranije hvate,te povlači u desnu stranu,diskovi novi,pločice nove,promjenjeno jer sam mislio da je uzrok u tome.Cilindri na kotačima (kočioni)rade,kočnice ozračene.Osjetim da kad napumpam kočnicu ona polako propada,ne znam je li problem u glavnom kočionom više ni sam ne znam što učiniti. Unaprijed se zahvaljujem na odgovoru i pomoći! S štovanjem Dario!

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzroci mogu biti ; glavni kočni cilindar, fleksibilne cijev kočnice, kočna kliješta, kočni cilindar na prednjem kotaču ( razlika u kočnoj sili i tlaku ) . Glavni zadatak osobe koja treba rješiti ovaj problem je da svojom stručnošću, logikom razmišljanja, neposrednim ispitivanjem , otkrije stvarni uzrok i otkloni kvar . Ponekad su kvarovi specifični , nisu tipični i traže poseban prsitup , motiviranost i maksimalni angažman .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 1,6 TS 16V - MOTOR NE POSTIŽE RADNU TEMPERATURU ?

Datum objave: 22.05.2013 06:38:12
Slika
PITANJE:

ALFA ROMEO 156, 1.6 16V, 1998G. Imam probleme s navedenim vozilom to što ne diže temperaturu, nikako da dođe do 90 stupnjeva dok se vozi, koliko god vruće vani bilo i koliko god dizao okretaje. Kad je na mjestu i u leru još nekako i digne temperature na 90C, ali dok se vozi nikako. Povremeno auto zadimi i trokira ko da gubi snagu, ali jako rijetko se dešava, inače vozi sasvim normalno. Naime promjenjen je termostat i senzor na njemu, i temperatura ne laže jer smo mjerili vanjskim termometrom, jedino što bi mogao biti problem je što je termostat koji smo stavili polovan (od alfe 156 2002g. a moja je 1998), a auto isto radi što i prije promjene termostata, je li moguće pumpa vode ili motorić klime da zeza jer i kad god upalim auto klima se automatski upali iako je bila ugašena. P.S. Varijator faze dosta lupka kao da vozim dizelaša i jučer sam tek primjetio da je cijev usisa bila otkačena nakon filtera a prije senzora protoka zraka, a tako sam vozio i na 5000 okretaja i sa brzinom oko 190 na autoputu, je li moguće da je ušlo nešto prljavštine u motor i što mi je činiti ako jest? Hvala unaprijed na odgovoru!

ODGOVOR:

Ako se motor teško zagrijava i ako ne može postići radnu temperaturu jedini uzrok je termostat . Termostat mora biti ispravan i pouzdan , zato je najbolje ugraditi novi originalni termostat . Grešku može raditi i indikator temperature . U tom slučaju je temperature motora obično dobra a indikator daje lažni prikaz temperature motora. Drugi lažni prikaz temperature motora može nastati zbog neispravne instrument ploče. Klima uređaj se može nekontrolirano upaliti zbog greške na sustavu klime ( presostat, relej ventilatora, električna instalacija, upravljački modul klima uređaja ) . Ako je varijator faze neispravan, zašto ga ne zamijenite , sam se neće popraviti .

na vrh Povratak na vrh

LANCIA LYBRA 2,0 i. 20V - ZAŠTO STALNO PUCA MIKRO REMEN ?

Datum objave: 21.05.2013 09:05:20
Slika
PITANJE:

dobar dan postovani ovo je moj problem imam lanciu lybru 20 20v benzin 2001 g auto imam dugo nisam imao nikakvih problema do najednom kad mi je pukao mali mikro remen onaj sto ide sa radilice i otisao pod zupcasti remen posljedice znate i sami to sam napravio promjeni klizac spaner remenica radilice u odlicnom satnju ali nakon od prilike sto kilometara on ponovo puca posljedice znate ja to ponovo napravim nakon predjenih od prilike 500 kilometara on ponovo puca ali u paljenju tako da nije napravio stetu samo ga je ustipnuo zupcasti auto je pregledan u par servisa medju ostalim i autocomerce ovlasteni servis nitko nije uspio naci gresku auto savrseno radi nema nikakvih gresaka ja iznerviran ostavim auto stajao je tri godine ako mozete dati nekakv ptencijalan uzrok za ovo gore ali sad tek dolazi moj problem i odlucim ga ponovo pokrenut da se nebi desilo gore navedeno improviziram nekakav lim iza remenice da remen nemoze doc do zupcastog evo presao sam oko 2000 km nista se nedesava ali auto vuce kao da ima 100 ks a ima ih 150 nisam prije naveo ali auto ima plin i isto slabo vuce i na plin napravljen dijagnostika sve je u redu na testeru sve radi ali on neide lamda sonde rade protocnik radi svi parametri dobri kompresija 15 na svih pet klipva zanima me ako ste upuceni dali leptir mora otvoriti 100% na kontakt ili auto mora biti upaljen jer na kontakt ga otvori 18% a kad je upaljen ide do 100% oprostite na ovolikom tekstu ali zaista vise neznam sta bi unapred vam zahvaljujem

ODGOVOR:

Pucanje kanalnog remena nastaje zbog blokade pojedinih osovina koje pokreće taj remen , drugi uzrok je upad stranog tijela ( najčešće kamenčić s kolnika ) ispod remena . Kada pukne kanalni remen i kada dio toga remena dođe ispod zupčastog remena isti također puca jer nije rastezljiv . Nije uvijek jednostavno otkriti da li povremeno dolazi do blokade pojedine osovine i pucanja remena jer blokada obično nastaje na nevidljivom mjestu . Međutim stručnim pristupom i pažljivim ispitivanjem može se defektirati kvar . Problem koji ste naveli da vozilo nema portrebnu snagu i ubrzanje je druga grupa aktivnosti koje treba obaviti . Redoslijedi ispitivanja je slijedeći ; mehaničko stanje motora, hidraulično ispitivanje sustava dobave goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećiama, sustva za upravljanje motorom . Moguće neispravnosti su ; faza motora, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, pojedini senzori motora, davači, aktuatori, tlak goriva, injektori, regulator tlaka goriva, loša iskra na svjećicama, kablovi, bobina, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 T - NEMA KOMPRESIJE ?

Datum objave: 20.05.2013 08:57:06
Slika
PITANJE:

postovani gospodine prvo da vam se zahvalim na odgovoru koji je vezan za bmw sada imam problem odnosno nije mi jasno po zakonima fizike sta se moglo desiti sa mojim passatom 1.8 turbo 2001 god. evo u cemu je problem..... pri brzini od oko 110 km motor se jednostavno ugasio kada sam prikopcao isti na kompjuter pokazao mi je kod P0011. cek engine sijalica se nije upalila ali je registrovan navedeni kod. slijedeci uputstva i znanje kontrolisao sam nivo ulja -ok pritisak uljne pumpe -ok prilikom startanja vidno je ulje na bregastoj osovini, tajming remen je u redu i u fazi je pumpa benzina ima pritisak svjecice imaju varnicu sve izgleda u redu ali kada sam pokusao da izmjerim kompresiju ni na jednom klipu nema pritiska-nula. ne mogu vjerovati da je nesto lose sa karikama ili klipovima pa vas molim ako vi mozete da me bar uputite sta bih trebao da kontrolisem slijedece jer ovo sa kompresijom mi nije bas jasno posto alnaser okrece motor ali uopste nema kompresije. inace auto je preslo oko 200 000 km i kompresija prije oko mjesec dana je bila preko 11 puno vam se zahvaljujem i zelim puno uspjeha u radu pozzzzz

ODGOVOR:

Greška koju ste očitali P0011 se odnosi na položaj bregaste usisne bregaste osovine . Moguće neispravnosti su ; odstupanje u fazi motora, senzor bregaste osovine, električna instalacija, mehanička greška na ventilim ili motoru . Najprije dobro provjerite fazu motora a nakon toga izmjerite kompresiju s manometrom za koji ste potpuno sigurni da je ispravan . Ako kompresije nema uzrok mogu biti : faza motora, ventili, bregaste osovine, klipni prstenovi ( što je malo vjerovatno ) .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO MATIZ 0,8 i. - PUNO PROBLEMA NA MALOM AUTU ?

Datum objave: 17.05.2013 13:00:28
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam daewoo Matiz, 2000. god, prešao cca 160.000km. Uglavnom neće uplatiti, a nije akumulator. Znaci upalio sam ga sa kablovima (jedva) ali kad sam odspojio kablove radio je možda 1 min i ugasio se. Motor je imao čudan zvuk i kad bi stisnuo gas ne bi ga registriro. Svijetla, zmigavci, sva četri zmigavca, svjetlo na kontrolnoj ploči, svijetlo kad otvorim vrata jedva da se vidi da rade (gotovo nista se ne vidi). Druga stvar lampica alternatora je stalno upaljena i nece se ugasiti. Treće auto je bio u brzini i dignuti rucna i sad kad izbacim brzinu i spustim rucnu ne mogu ga pomaknut sa mjesta. Isto mi se čini da jako puno ulja troši (ne vidim da negdje pusta po podu). Mjenjo sam razvodnik paljenja. Remen kolko mogu viditi je zategnut, nigdje ne visi, nije labav.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su ; alternator, akumulator, elektronika paljenja,  niski tlak goriva, filteri, regulator tlaka goriva. Vozilo ne možete pomaknuti jer su  se zalijepile kočne papučice za kočne bubnjeve, zbog oksidacije ( hrđe ) . Kada se upali motor može se vidjeti da li su uzrok potrošnje ulje vodilice ventila ili klipni prstenovi .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 2,1 TD - PLAVI DIM I NEMIRAN RAD MOTORA ?

Datum objave: 15.05.2013 21:09:10
Slika
PITANJE:

Poštovanje,gosp. Meiću,hvala za izdvojeno vrijeme.Imam pitanje vezano za vozilo peugeot 406 2.1td 98g.Unazad mjesec dana vozilo ujutro nakon paljenja 10 sekundi radi nemirno,izbaci veću količinu plavog dima,koji potom nestaje,kaoinemiran rad motora,napominjem da vozilo ima 330000tkm ne dimi eko test je ok potrošnja je uredna ulja potroši 1 l na 2500km.Dobro vuče,ne grijr se itd.Zanima me što činiti,uložiti u popravak stanja ili jednostavno ugraditi motor s manjom kilometražom,te što bi sve bilo potrebno učiniti da ti simptomi nestanu.Napominjem da sam koristio isključivo total quarz 7000 te mijenjao na vrijeme,te da je zimus palio otprve i na najnižim temperaturama.Sumnjam na kompresiju jenog klipa ili karike..no ja sam laik,pa ako može koja stručna bio bih zahvalan..pozdrav

ODGOVOR:

Plavi dim koji ste spomenuli nastaje od goriva i to zbog toga što se u jednom cilindru nije zapalilo dizel gorivo . Najčešći uzroci su ; grijači, dize, zrak u sustavu goriva a tek na kraju bih spomenuo kompresiju motora. Rješenje bi bilo obaviti pregled svega što sam spomenuo i otkloniti kvar . Pretpostavljam da uzrok nije loša kompresija jer su to jako kvalitetni motori .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - ZAŠTO SE ISPRAZNI AKUMULATOR ?

Datum objave: 15.05.2013 21:02:03
Slika
PITANJE:

Poštovani,bilo bi mi drago da vam se mogu samo javiti i pohvaliti vaš rad ali eto...dakle problem je slijedeći, posjedujem VW Golfa IV 1.9 TDI 2001 godište, koji ima prijeđenih 170000 km...prije nekoliko dana kod paljenje što je ostalo samo na pokušaju jer nakon što sam okrenula ključ i kad su se pogasile sve lampice motor jednostavno se nije upalio i čulo se samo klik...dakle nije bilo tzv. verglanja motora, obzirom da je akumulator već bio u automobilu preko 3 godine svi su rekli to je to.Kupljen je novi akumulator i auto je upalio kao vurica, nakon cca 24 sata pri vožnji upalila se signalna lampica alternatora, ok u servis i skidaju alternator i repariraju ga i kažu mi to je to...i auto radi kao i prije ali da zadovoljstvo ne bi potrajalo nakon tri dana a nakon što nije paljen cca 10 sati auto ponovo neće upaliti i čuje se opet samo klik, upaljen je pomoću kablova i auto ponovo radi nekih tri dana bez problema...ali situacija se ponavlja i ponovo odlazim kod mehaničara koji ispituje alternator i kaže da puni struju, isto tako nigdje na očigled tj pri testiranju ne pokazuje da negdje vuče struju...napominjem da ne bi bilo zabune da ništa nije ostavljeno da radi poput svjetla i tome slićno....u glavnom ne znam što je jer su me prilično zbunili sa time a gle nešto je a ne zna se što...neki čak spominju da bi problem mogao biti u glavnom čipu kompjutera, neki kažu da je neki od releja i sad sam malo zbunjena.....najljepše molim ako mi možete pomoći nekim savjetom mada znam da detektiranje kvara bez pregleda je relativno teško....unaprijed hvala i lijep pozdrav!

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu nije teško zaključiti da postoji električni potrošač koji povremeno prazni akumulator. Osnovni zadatak stručne osobe je da sa svojim znanjem , iskustvom i angažmanom otkrije koji je to potrošač . Takvih potrošača na vozilu ima mnogo i zato ih sada ne bih navodio jer od toga nećete imati koristi . U ovakvim slučajevima treba imati razumjevanja i dati dovoljno vremena servisu da točno defektira i otkloni kvar .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,0 HDI - SERVIS KLIMA UREĐAJA ?

Datum objave: 14.05.2013 09:23:45
Slika
PITANJE:

Postovani, Kada se dodaje freon prilikom punjenja auto klike, je li se on dodaje u 100% omjeru ili se dodaje razrijedjen s nekim drugim plinom? Razlog ovog pitanja je zasto auta uvezena sa zapada bolje i hladnije hlade, nego kada ih napunimo u nekom od nasih servisa. Znaci auto nikada nece tako dobro i hladno hladiti nakon nadopunjavanja freona u nekom servisu, kao sto hladi kada ga tek uvezemo iz neke zapadne zemlje. Takodjer, koliko grama freona dodje u klimu Citroena C3 1.4 hdi iz 2003. godine, a koliko u Citroen C5 2.0 hdi (140 fap) iz 2009. godine? Unaprijed hvala, Ivan M. Split

ODGOVOR:

Za sva vozila se koristi nerazrijeđeni freon R 134 a , bez obzira gdje su vozila proizvedena . Učinak hlađenja ovisi samo o ispravnosti pojedinih dijelova sustava klima uređaja i ispravnom servisiranju. Vlasnici vozila u većini slučajeva ne žele da se radi servis klime po pravilima struke jer im to po cijeni ne odgovara. Servis se tada samo svodi na nadopunu freona a to nije dovoljno da bi sustva uredno i učinkovito hladio . Za Citroen C3 1,4 HDI u sustav klime ide tri različite količine plina . Zato treba vidjeti točno po broju n akompresoru ili na natpisnoj pločici koji je to sustav. Za sustav No. 10041 ide 625 grama, za sustav N0. 10042 ide 500 grama, za sustav C311 DV6 ide 450 grama . Za Citroen C5 2,0 HDI ide 625 grama freona .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 414 1,4 i. - kAKO PRAVILNO NAMJESTITI FAZU ?

Datum objave: 12.05.2013 12:57:54
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, prvo da kažem, sve pohvale na vašem trudu i savjetima koje besplatno dijelite. Ja posjedujem vozilo marke Rover 414i koji ima 205000 km, pomiješao mi je ulje i vodu, nakon što sam skinuo glavu motora nije bilo vidljivih oštećenja na brtvi i glavi, raspitao sam se malo kod svojih poznanika i rekli su mi da postoje gumice ispod stubline (cilindara), izvadio sam stubline i klipove van van ali nikakve gumice nisam vidio. Moje prvo pitanje je, da li uopće postoje te gumice ili ima neki drugi dihtung, i ako postoje gdje se tocno nalaze, ako je to uopće moguće objasniti ovako? Drugo pitanje je, možete li mi objasniti kako da ufazim motor nakon sto to sve sastavim, u kojem položaju moraju biti oznake na radilici i na bregastim osovinama? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru, poštovanje!

ODGOVOR:

Ispod cilindara postoje brtve ali one nisu gumene nego aluminijske u obliku tamkog prstena. Dobro brtvljenje se može ostavriti ako su čisti dosjedi za brtvu i ako se upotrebi kvalitetna brtva za cilindar. Moguće je da se brtva nalazi na samom cilindru ili u bloku motora. Brtva je tanka pa je možda niste opazili . Oznake faze su : kada se na remenici radilice poklope oznaka s oznakom na prednjem poklopcu motora ( 12 sati ) , Oznake na remenicama bregastih osovina trebaju biti usmjerene jedna prema drugoj . oznaka IN treb abiti točno usmjerena prema oznaci EXHAUST .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT B5 1,9 TDI PD - MISTERIOZNI ZVUK ( HUK ) ???

Datum objave: 12.05.2013 11:09:02
Slika
PITANJE:

Poštovani, javio mi se jedan iritantan problem nedavno. Citajuci Vaše odgovore naisao sam na problem jednog gospodina koji je identičan mom, ali odgovora nije bilo nego je samo receno da Vam se javi za pregled automobila. Evo pitanja: PITANJE: Dobar dan, Imam problem sa VW Passatom B5 (2003, 135000km, 96kW). Naime već više od pola godeni čujem čudno brujanje (huk) za vrijeme vožnje. U početku mi se činilo kao da ležaj odlazi polako na prednjem desnom kotaču, jer se nije uvijek čulo. U međuvremenu sam promijenio ležaj i provjerio geometriju kotača i sve je OK, ali se i dalje čuje brujanje/huk (u zadnje vrijeme intezivnije, primjeti se čak i dok radi glazba). Htio bih samo naglasiti da se ne radi o jakom i intezivnom brujanju. Zvuk se čuje najviše između 50-60 km/h, a sa ubrzanjem postaje neprimjetan, da bi na preko 100 km/h praktički nestao. Pokušao sam za vrijeme vožnje pri brzini od 60km/h auto staviti u ler i poslušati o čemu se radi. Čuje se kao brujanje guma (iako različito od uobičajenog zvuka kortljanja guma od asfalt.). Kada se na 60 km/h stisne kočnica, huk se lagano pojača te se krene smanjivati kako auto usporava do nekih 20km/h i onda se više ne čuje. Ovo sam poslušao i sa otvorenim prozorom u leru, te mi se čini da se huk čuje i izvan auta. Isto tako, huk se lagano pojača kada se optereti desna strana kod skretanja u lijevo. Svašta sam pročitao da bi moglo biti, od homokinetičkog zgloba (manžete su OK), poluosovine, ovijesa, guma (Toyo - stare godinu dana te se pravilno troše), diskova , pločica (zamjenjene prije 5000 km), diferencijala... Molim za vaše mišljnje u čemu bi mogao biti problem? Gdje bi mogao napraviti efikasnu dijagnostiku bez da se ide na nagađanje pokušajima? Hvala. LP, Mario ODGOVOR: Javite se da obavim pregled Vašega vozila . Možete me i nazvati radi dogovora . Zahvaljujem!

ODGOVOR:

Navedenom gospodinu sam rekao da dođe na pregled i defektažu zbog toga što takav zvuk mogu stvarati brojni dijelovi ili sklopovi na vozilu . Isto bih preporučio i Vama . Ništa neće koristiti ako i ja sada navedem dvadesetak mogućih ( potencijalnih ) uzroka . Vama treba točan podatak što je neispravno i prijedlog rješenja.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 1,4 HDI - NE RADI KLIMA ?

Datum objave: 11.05.2013 22:02:10
Slika
PITANJE:

poštovani cjenjeni... posjedujem citroen c3 1.4hdi dizel problem manauelna klima do sad je radila super u vrijeme zime koristio sam je za odmagljivanje šofer šajbe.Itu se sada pojavio kvar kad preklopku okrenem na položaj zaodmagljivanje upali zeleno svjetlo kao da sam aktivrao taj prekidač klme.Ništa se ne dešava kompresor miruje kad preklopku vratim nazad signal ostaje deaktivacija tj signal poništim kad preklopku od ventilatora vratim na nulu Prekidač za klimu aktiviram uključi se zeleno i ništa se ne dešava tj,komresor se neaktivira ne dobija napon led dijoda tj pahuljica svjetli i kad vratim na nulu.Na citroenovom serviz (Vodice)priključili dijagnostiku isamo su mogli sktivirati kuplung od kompresora bez rada motora do ostali podataka nisu mogli doći. Moli o bih vaše mišljenje što pogledti jel im još koji modul jer prekidač zagrijač zadnjeg sakla aktivira relej i također prekidač za mješanje zraka u kabini radi...veliki pozdrav

ODGOVOR:

Prvo pitanje je , kada ste zadnji put radili servis klma uređaja ??? To se inače radi redovito svake dvije godine. Prvo što morate napraviti je da ispitate gornji i donji tlak u klima uređaju . Ako su tlakovi niski , presostat ne može ukopčati kompresor . Najčešći uzrok je nedostatak rashladnog plina u sustvau klima uređaja.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 E - RADI NA TRI CILINDRA ?

Datum objave: 11.05.2013 21:35:01
Slika
PITANJE:

Poštovani, nedavno sam kupio Mercedes-Benz 190 E(1991), 2.0 s ugrađenim plinom. Budući da auto nije radio neko vrijeme odvezao sam ga kod mehaničara ovlatenog za plin. On mi je spojio plin, ali ga nije naštimao zbog prazne boce. Problem je u tome da kada radi na benzin, kao da radi na 3 cilindra. Zamijenio sam sve svijecice i kablove za sviječice ali i dalje isto. Mehaničar kaže da je motor "zaliven", pa me zanima šta to znači i dali je u tome problem, te kako otkloniti kvar. Unaprijed Hvala.

ODGOVOR:

Objašnjenje koje Vam je dao Vaš automehaničar je nestručno i neprofesionalno . " Zaliven " motor u žargonu nekih " stručnjaka " znači da u jedan ili više cilindara ulazi prevelika količina goriva. Posljedica toga je mokra svjećica koja kao takva ne radi . Potražite stručnijeg automehaničara koji će nakon pregleda Vašega vozila točno reči što je neispravno i predložiti za Vas kvalitetno rješenje.

na vrh Povratak na vrh

YUGO 45 - ZALJUBLJENIK U YUGO

Datum objave: 11.05.2013 15:55:21
Slika
PITANJE:

strastven sam obozavatelj i vlasnik yuga 45. imam ideju kako bi taj motor mogao raditi besprijekorno cak i zimi. samo me zanima dali je izvediva. uglavnom imam namjeru obradit glavu jer mi pomalo mjesa ulje i vodu pa kad to sredim htio bih ubaciti cisto sinteticko ulje 5w40 ili cak 5w30 radi brzeg podmazivanja u hladnim danima. ali postoji problem da mi pumpa ulja ne nabije tlaka pa da ne zariba totalno kad je motor vruc. dal da ubacujem jacu pumpu i koju?

ODGOVOR:

Ideja da obradite glavu motora je jako dobra jer ćete na taj način napraviti višestruku korist . Sigurno ćete obaviti zamjenu vodilica ventila ako su iste istrošene , obaviti ćete brušenje ventila, očistiti ćete sve kanale na glavi motora, staviti ćete nove brtve . Na taj način će motor bolje raditi i bolje će ubrzavati . Ulje za motor možete koristiti sintetičko ali nema potreba jer Vaše vozilo nema katalizator ni turbinu. Zbog toga možete normalno koristiti polusinteričko ulje 10W40 - Naravno da pumpu za ulje ne morate mijenjati . Bitno je samo da tlak ulja u motoru ( kada je motor zagrijan ) bude na leru veći od 0,9 bara .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - IZBACUJE PLAVO BIJELI DIM ?

Datum objave: 09.05.2013 22:52:34
Slika
PITANJE:

imam problem sa pasato 2003god,hladan pali na pola kljuca ali tada se javlja problem,on upali i pocne da trokira i izbacuje plavkasto beli dim nekih 5-6 sekundi i nastavi da radi normalno,kada tako upali i ugasim auto i ponovo upalim radi normalno i kada je vruc pali normalno,inace ide dobro bas dobro vuce i u voznji nema dima.pito sam puno mehanicara za pomoc oni kazu da je to vazduh u sistemu za gorivo?molim vas za pomoc pocinje da me nervira

ODGOVOR:

Dim koji vidite je gorivo koje se nije zapalilo u jednom od cilindara . Ta pojava nastaje zbog slijedećih razloga i neispravnosti : loš rad dize, niža kompresija na jednom od cilindara, senzor temperature motora, senzor radilice, filter goriva, električna instalacija motora, ECU centrala motora. Uzrok se može otkriti kada stručnjak pregleda Vaše vozilo .

na vrh Povratak na vrh