Danas je: 23.12.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT SCENIC 1,4 i. 16V - GDJE SE PODEŠAVA GAS ?

Datum objave: 27.06.2013 15:52:04
Slika
PITANJE:

poštovanje gospodine meić, jesmo li umorni. zamolio bih te da mi kažeš gje mogu naštelati gas u renaulta scenic 2000 god, radi se o tome da je motor 1.4 16v i imam ugrađen plin. pa sada pošto je jako vruće kada upalim klimu i kada se vozim pa moram stat gasi mi se a radi na 300 do 400 obrtaja u leru. veliki pozdrav i hvala

ODGOVOR:

Radom motora ne leru upravlja kompjutor motora i ler gas se ne može podešavati kao kod starijih vozila. U ovom slučaju treba kao moguće uzroke ispitati ; senzor temperature motora, senzor položaja zaklopke snge, zaklopku snage, aktuator ( motorić ) minimuma, senzor tlaka zraka , injektore, propuštanje ne usisnom kolektoru, kompjutor motora. Kada se sve to ispita može se znati što je neispravno , otklanja se kvar i nakon toga će motor imati stabilan broj okretaja .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TD - LOŠE RADI NA LERU ?

Datum objave: 27.06.2013 07:01:42
Slika
PITANJE:

Golf 3 1,9td motor troši dosta ulja. U zadnje vrijeme jako trokira na minimumu i teže pali uvijek sa čokom i kad je zagrijan. Do nedavno je sve bilo ok nije trzao na minimumu. Promjenio sam filter nafte i provjerio grijače. Da li je stvar u dovodu goriva ili nešto drugo. Pozdrav, Emil

ODGOVOR:

Ako motor troši puno ulja onda najprije trebate provjeriti mehaničko stanje motora a to znači kompresiju i začepljenje na usisnoj grani i na usisnim kanalima glave motora. Nakon toga po potrebi provjerite slijedeće : prisutnost zraka u gorivu, dize, regulator količine goriva, tlak turbine, visokotlačnu pumpu .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 SDI - TROŠI PUNO ULJA ?

Datum objave: 25.06.2013 21:27:06
Slika
PITANJE:

Postovanje, Golf IV Variant, 1.9 sdi 2001 godiste, kupljen kod salonu rabljenih vozila 2006 godine sa ukupno prijeđenih km po kompjueru 106.000 km. 2011 počinje sve više dimiti, a auto počinje gubiti snagu. Krajem 2012 godine tražim servisera i dobijam od jednog mehanicara ponudu da će mi zamjeniti motor i ugraditi reparirani za 5.500 do 6.000 kn. Nakon sto auto predajem majstoru majstor me zove i kaze da je motor skupa sa getribom u mome golfu od pola 1.7 te da motor ne odgovara, ali da ce on napraviti reparaciju motora. Nakon otprilike 3 tjedna servis je gotov i ja preuzimam auto. Auto ne dimi na asupuh, ali primjećujem da dimi na mjerač ulja i troši oko 1 do 1.5 litara na 1.000 km. Nakon 5 mjeseci vožnje počinje mi se paliti lampica od ulja, ja provjeram, ulja ima maksimum i nastavljam vožnju. Nedugo zatim motor u vožnji prestaje raditi. Cudan zvuk i više se ne da zapaliti. Slepam ga nazad majstoru, on mi trazi da kupim garnituru hidropodizaca, ulje i filter. On me zove i kaze da ce kupiti drugu, polovnu glavu motora i ugraditi moje nove hidropodizace i drugu polovnu bregastu, te mu to moram jos nadoplatiti 1.500 kn. Sada sam preuzeo auto ali on dalje nenormalno dimi na mjerac ulja, ali puno bolje vuče...Tek sam prešao 140 km pa ne znam koliko troši, ali mi se cini da ipak i dalje trosi ulje. Majstor tvrdi da mi izgara staro ulje koje on nije mogao očistiti iz bloka. Naime, kada mi je auto jako dimio u motor sam stavljao svakakvo ulje...u motoru je bilo 10w40, pa sam kasnije dodavao 15w40. Nakon nekog vremena sam primjetio da se stvorila kao neka emulzija od ulja. Molim lijepo savjet jer ne poznajem materiju. Veliko hvala.

ODGOVOR:

Prema svim detaljima koje ste naveli , zaključak je da niste dobili kvalitetan popravak motora. Ako je na motoru obavljena generalka onda motor ne smije trošiti ulje i mora imati potrebnu snagu . Pretpostavljam da generalni popravak nije napravljen jer se za navedenu cijenu ne može napraviti generalni popravak motora i dati garanciju na motor . Ako želite da Vam sve detaljnije objasnim nazovite me na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 2,0 HDI - KLIMA NE RADI ?

Datum objave: 22.06.2013 08:01:29
Slika
PITANJE:

Poštovani.Vozim Xsaru piccaso 2.0 HDI i u zadnje vrijeme zeza me aut. klima.Kad hoće, radi super a onda usred vožnje bez pardona počne grijati sama od sebe.Smanjim na displeu na 14,ventilator puše ko šašav vruči zrak.Povisim na 20 onda se smiri al i dalje grije a na 28 opet jako puše.Ugasim klimu i opet puše vruće bez obzira koja je vani temp.Ispod haube kad upalim klimu ,cijevi od klime se zarose i hladne su ,a u kabini puše vrući zrak.Posumljao bi u neki motorić koji otvara i zatvara klapne al mi nije jasno kako usred vožnje bez prčkanja po displeu prvo super hladi a onda počne grijati. Hvala unapred!

ODGOVOR:

Servis klima uređaja se redovito radi svake dvije godine. Kada ste zadnji put radili servis klima uređaja ? Moguće neispravnosti su : nedostatak plina , tlačna sklopka, dehidrator, elektromagnetska remenica, kondenzator, ekspanzioni ventil, električna instalacija.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI PD - NEMA SNAGE DO 2.200 o/min ?

Datum objave: 20.06.2013 15:28:49
Slika
PITANJE:

Poštovani, Vidim da imate široko znanje o mnogim problemima automobila današnjice. Molim Vas za pomoć. Naime, imam poteškoća s vozilom Audi A4 1.9 TDI , 115 KS, motor ATJ. Unazad 30.000 km sam izmijenio slijedeće; injektori, hidropodizači, bregasto vratilo, turbina, ventili turbine, mjerač mase zraka, veliki servis i još nekoliko stvari koje se ne tiču samog motora, pa i nisu vrlo bitni za moj problem. Auto mi do 2.200 okretaja ne vuče nikako, odnosno jako slabo, kad je vani hladnije, teže pali, i dimi crni dim, nakon tih 2.200 okretaja ide odlično i poteže bez problema. Možete li ikako sugerirati koji bi to problem mogao biti? Unaprijed hvala Anel Halilović

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba krenuti od mehaničkog sustava motora i provjeriti slijedeće ; fazu motora, kompresiju, suženje usisnih kanala na glavi motora, djelomično začepljenje usisne grane. djelomično začepljenje auspuha . Ostalo što treba ispitati su : tlak turbine u početnom gasu, EGR ventil, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor pedale gasa, senzor temperature goriva, senzor temperature usisanog zraka, senzor radilice, ECU centralu motora. Dakle osnovno je da mehaničko stanje motora bude bezprijekorno .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDDI - IZGUBI SNAGU I UGASI SE ?

Datum objave: 20.06.2013 13:20:52
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, moj problem je sledci: Posedujem ford mondeo TDDI od 115 konja 2001-vo godiste sa trenutno predjenih 250000 km, auto je dobar, ne trosi ulje, normalna potrosnja goriva i normalna snaga i ubrzanje, medjutim prosle nedelje u toku voznje auto je jednostavno poceo da se "gusi" kao da nedostaje goriva u sistemu, iz auspuha je izlazio beli dim, pa malo crnog i opet beli, da bi se posle kilometra ili dva potpuno ugasio i bilo nemoguce ga ponovo zavesti. Nakon, 4-5 sati kada se motor potpuno ohladio od se sasvim normano zaveo i normalno radio i vozio nekih 10-15 km, dok se nije ugrejao da bi se sve ponovio i on prestao sa radom. U obliznjem servisu u Moskvi, nakon pregleda (auto je i tamo sutradan normalno radio), sumnjali su na gorivo i na pumpu u rezervoaru za gorivo. Auto sam podigao iz servisa, vozio bez problema nekih 50-tak kilometara da bi se sve ponovilo i motor se "gusio", iz auspuha je izlazio beli dim i los miris, i nekako sam ne prelazeci 1200 obrtaja u minuti stigao do parkinga. Ujutru se normalno zaveo ! Unapred zahvalan ukoliko mi mozete pomoci savetom !

ODGOVOR:

Omogućite servisu da ima dovoljno vremena da detaljno napravi dijagnostiku i da nakon otklanjanja kvara napravi dugačku probnu vožnju . Moguće neispravnosti su ; senzor radilice, električna instalacija motora, senzor pedale gasa, regulator količine goriva, senzor temperature goriva, nečist rezervoar, zrak u sustavu goriva, visokotlačna pumpa, EGR ventil, dize, pojedini senzori motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI ALLROAD 2,5 TDI - TEŽE PALI ?

Datum objave: 19.06.2013 22:06:29
Slika
PITANJE:

Postovanje, imam Audi Allroad 2.5 TDI (2001) i ponekad prilikom paljenja jako dugo vergla i onda izbaci bjelicasti dim nekakvog cudnog mirisa (pomalo grize nos). Nemoguce je ocijeniti kada ce se problem sa bjelicastim dimom pojaviti, ali ono sto sam primjetio je da auto ujutro (pogotovo kada je hladno) pali na prvi zub nakon sto grijaci odrade svoje. Isto tako, kada je motor upaljen, pa ga ugasim i upalim, pali trenutno. Nema problema sa paljenjem kada je motor zagrijan. Ako se ostavi da se ohladi nekoliko sati, moguce je da ce se problem pojaviti (nekad upali, nekad duze vergla, ali uvijek upali i izbaci bjelicasti dim). Stavio sam novi akumulator 100Ah, ulje je mijenjano pred nekih 6000km i jos uvijek je skoro pa na MAX (5W40 Shell Helix Diesel), na motoru je odradjen veliki servis prije nekih 10-15000km. Primjetio sam da je netko ugradio nepovratni ventil na dovodu goriva, tako da ne znam da li to ima ikakvog utjecaja. Primjetio sam da malo trosi rashladnu tekucinu i to je vise manje to. Snage ima na pretek, ne gubi niti snagu niti moment. Jos sam primjetio da turbina zvizdi poprilicno, no serviser koji mi je mijenjao ispusnu granu mi je spomenuo da je prvi katalizator izbijen i da se ponasa kao rezonantna kutija. Ne znam da li da odem, niti gdje da odem na pregled turbine. Napomenuo bih da nisam primjetio nikakve probleme sa snagom te da auto vuce i ubrzava bez ikakvih problema cak i preko 150km/h.

ODGOVOR:

Uzroci zbog kojih motor teže pali dok je polutopli mogu biti : elektropokretač, filteri, zrak u sustavu goriva, dize, visokotlačna pumpa, regulator količine goriva, pojedini senzori motora, niska kompresija , električna instalaciaj motora. Zbog svega navedenog treba obaviti ispitivanje i testiranje svega što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 i. 16V - LETVA VOLANA ?

Datum objave: 19.06.2013 17:52:55
Slika
PITANJE:

Poštovani,vozim Ford Focus 2000godište 1.4 benzinac ztec. Zanima me vaše mišljene u vezi letve volana.Naime mjenjana je prije 3 godine 30 000km cca. Sada se ponovo prilikom voznje,pri "motanju" u lijevu stranu volanom cuje i osjeti neki "preskok" ili "udar". Auto je uredno servisiran,optika trapa je rađena,sve je pregledano i sve upućuje na letvu volana što se čini da je letva volana kratkog vijeka. Pitanje; Dali se letva volana može servisirati (popraviti)? Neki savjet u vezi letve volana. Hvala

ODGOVOR:

Volan ( upravljački mehanizam )  se opčenito sastoji od više dijelova a letva volana je samo jedan njegov dio . U principu nikad nije uzrok letva volana nego ostali dijelovi a to su : ležajevi, klizači, spone, krajnici spona, puž volana, osovina sa zglobovima stupa volana. Većina dijelova se može zamijeniti i volan dovesti u ispravno stanje , međutim najprije treba jednoznačno defektirati kvar a nakon toga se može predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

VW SANTANA 1,6 S - DA LI SE MOTOR PREGRIJAVA ?

Datum objave: 14.06.2013 06:58:21
Slika
PITANJE:

Poštovani, najprije bih pohvalio vaš izniman trud i zalaganje, a najviše znanje koje pokazujete prilikom vaših odgovora i pomaganja ljudima i njihovim limenim ljubimcima. Naime, mene muči temperatura auta. Kad je auto na mjestu kazaljka temperature mi skače do kraja, čim dam kontak(pokušao sam ujutro nakon što cijelu noć nije radio) kazaljka temperature se počne penjati. Kad je auto u pokretu temperatura pada. Provjerio sam razinu vode, i dobra je, te voda cirkulira cijelo vrijeme. Auto je vw santana 1.6 benzinac. Zanima me koji bi to mogao biti kvar, i ako može okvirna cijena, te može li mi auto zakuhati u vožnji. Hvala vam unaprijed. Lijep pozdrav

ODGOVOR:

Poštovani, ako se motor pregrijava onda postoje prepoznatljivi simptomi a to su : veliki tlak u rashladnom sustavu, izbacivanje rashladne tekućine na čep ekspanzione posude. Prema Vašem opisu tih simptoma nema . To znači da Vi dobivate lažnu informaciju da je motor pregrijan a on je zapravo hladan. Uzroci zbog kojih dobivate lažnu informaciju o temperaturnom stanju motora mogu biti ; neispravan indikator temperature motora ( na glavi motora ) , neispravna električna instalacija od motora do instrument ploče, neispravna instrument ploča . Najprije ispitajte ispravnost indikatora temperature . Njegova cijena može biti oko 100,- kn .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - KLIPNJAČE ?

Datum objave: 12.06.2013 11:02:22
Slika
PITANJE:

Dobar dan. Ja sam praktikant u jednoj automehaničarskoj radioni u Bjelovaru. Stalna mušterija sa VW Golf 4 1.9 TDI je dosla jer mu auto slabo ubrzava, na to smo zakljucili da turbina neradi, nisam radio na tom autu, ali ovak po pričama šta sam ćuo da je to. Nego šta mene zanima, na auto nikad nije ništa dirano na motoru, samo redoviti servisi i znam da je mjenjač bio mjenjaj zbog kvara, i kartet jedno dva puta jer ga je probušio. Auto ima 250 i nešto tisuča kilometra. Danas je izvađen motor i raskomadan je, jer dok su probavali auto samo je nešto puknulo i auto je stao, i nije htio zapalit. Prvo smo skinuli glavu motora, reko nešto je u njoj puklo, kad ono nista, sve izgleda kao novo. Danas, kao šta sam već i napisao, izvadili smo mašinu, raskomadali je. Cilindar, klipovi, radilica, sve izgleda kao da ima 50 000 km a ne 250 000 km, jedino su se sve klipnjače popigale, neznamo zašt, zbog čega, kako je došlo do toga. Sve je drugo uredu, samo su se klipnjače spigale i klip je bio spušten i nije mogao napravit svoj put od DMT do GMT. Mene zanima, dali vi mozda preko ovoga teksta mozete mozda reci sta bi to bilo, zbog ćega su se klipnjače spigale? Do ćega je došlo, da su se samo klipnjače spigale, a sve drugo uredu? Unaprijed se zahvaljujem i lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Zbog preskakanja zupčastog remena i ispadanja iz faze došlo je do sudara ventila i klipova . Zbog toga je nastala deformacija na klipnjačama .

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,4 i. 16V - HLADAN MOTOR SE TRESE ?

Datum objave: 12.06.2013 08:00:29
Slika
PITANJE:

Pozdrav Vlasnik sam Seat Ibize 1.4 16v 2005. Prilikom hladnog starta auto se trese, no kada dodam gas (obrtaji oko 2000) i držim ga oko 5 sekundi i pustim ,prestane.Nakon toga radi mirno i nema nikakvih problema u vožnji.Napravljen je servis prije 500km. Na par mjesta sam dobio odgovor da je problem u injektorima ili filterom goriva....volio bih čuti Vaš savjet. lp

ODGOVOR:

Naravno da je točan odgovor na Vaše pitanje moguće dati nakon što se obavi diajgnostika motora, sve drugo je samo nagađanje i teoretiziranje. Moguće neispravnosti su ; senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzot položaja zaklopke snage, senzor temperature zraka, aktuator minimuma, regulator tlaka goriva, injektori, mjerač mase zraka, električna instalacija motora, propuštanje na usinom kolektoru, loša iskra na svjećicama, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,2 i. - ZAŠTO NEMA SNAGE ?

Datum objave: 11.06.2013 11:53:31
Slika
PITANJE:

IMAM SKODU FABIU 1.2 2005 GOD I ZANIMA ME ZAŠTO MI AUTO NEĆE RADITI PREKO TRI TISUĆE OKRETAJA,JEDINO KAD GA UPALIM PONEKAD ZNA PREĆ ALI VRLO RIJETKO USTVARI ZANEMARIVOUGLAVNOM MOGU VOZITI SAMO DO TRI TISUĆE OKRETAJA,HVALA.

ODGOVOR:

Postoje tri osnovna uzroka zbog kojih motor nema potrebnu snagu a to su : mehaničko stanje motora, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama. Moguće neispravnosti su ; filteri, nečist rezervoar, regulator tlaka goriva, injektori, niski tlak goriva, loša iskra na svjećicama, bobine, pojedini senzori motora, EGR ventil, mjerač mase zraka, senzor položaja zaklopke snage, faza motora , mehanički sustav motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 170 CDI - KAMEN JE RAZBIO KARTER ???

Datum objave: 10.06.2013 12:27:02
Slika
PITANJE:

Poštovani,javljavam se poradi svog osobnog vozila mercedes A170 cdi 2002 god s kojim sam u zadnje vrijeme imao veliki problem a radi se o slijedećem :prilikom vožnje vozila naletio sam na jedan kamen koji se nalazio na prometnici,kojom prilikom sam razbijo kartet vozila nakon udarca cca 100 m daljnje vožnje upalio mi se signal na kompjuteru da mi nedostaje ulja odmah sam stao te prilikom zaustavljanja ispod mog vozila nalazila se velika mrlja ulja a isto tako taj pređeni put je bijo trag ulja.Po zaustavljanjui izvjestio sam policiju i kako sam član Haka vozilo sam odvezao do servisa.Drugi dan me majstor zvao da je auto pregledao i da mi je dosta razbijen karter te mi rekao da mogu taj isti variti ili da si nabavim polovni,našto sam se odlučijo da ipak idem na polovni karter kojeg sam našao te donijo kod majstora,nakon predaje istog sam upitao dali mi je oštećena pumpa ulja te mi je rečeno da nije da je sve oke da je on izmjerijo pritisak i da je to sve oke.Drugog dana dolazim po vozilo auto radi na mjestu uredno platijo 2200 kn uzeo vozilo te sa istim se uputio obilaznicom u pravcu svoje kuće,kojom prilikom sam se kretao cca 100 k/s nakon cca 4-5 km vozilo mi ulazi u ful okretaje 5000 na auspuh i ispod habue pojavljuje se crni dim izvadim ključ iz brave ali auto i dalje radi nakon cca 1-2 min autio sa gasi te ponovo putem mobitela zovem mehaničara koji dolazi gledao vozilo te mi govori da autom mora natrag do njega te se auto vučnom službom vozi natrag u servis.Treći dan majstor me nazove i govori mi se turbina na vozilu raspala te da moram uzimati drugi,nabavljam novu turbinu za 800 eura te je donosim u servis ,nakon dva dana dobivam povratnu informaciju da je turbina postavljena ali da auto radi na tri celindra,rekao sam da mi se auto rastavida se utvrdi razlog pa da znam šta ću dalje .Nakon dva dana majstor me zove i govori da je mjerijo kompresiju te da mi je prvi klip bez kompresije i da se motor mora vaditi van,rekao sam nek se vadi pa da ću vidjeti šta dalje,poslije tog prolazi 20 dana da mi se auto neuzima delati obrazloženje da ima drugih vozila koja su naručena.Sada prije dva dana isti me majstor zove da je skinut motor i da je utvrđeno da mi je oštećen ventil i da je oštećen prvi klip i da mogu doći pogledati kvar na vozilu.To je bilo prošli petak jučer dolazim do servisa skinut motor iz vozila te je skinuta glava motora drugo nije niš rastavljeno te mi majstor pokazuje kako je vrh klipa oštećen te da se treba uzet drugi motor.Kad sam ga pitao dali je oštećen celindar isti je prošao rukom po njemu te rekao ne on je oke te sam tom prilikom predložijo da ću uzet nove klipove sve novo u namjeri da mi se napravi generalna nakon cca dva sata majstor zove da je oštećen celindar da se on čuo sa jednim čovjekom i da se na tim vozilima nema brušenja na motorima.Malo sam opširno napisao svoj problem ali sam htijo da ga u cijelosti shvatite i moje je pitanje o čemu se ovdje radi jer sam ja sada u sav taj novac primoran uzimati drugi motor,jeli moguće da je ta šteta nastala tim razbijanjem kartera ili moguće nestručnim radom navedenog servisa ,a za napomenuti je da i prvi puta prilikom mjenjanja kartera nisam dobijo nikakav račun o popravku vozila a uredno sam platijo navedeni novčani iznos,unaprijed Vam se zahvaljujem na očekivanom odgovoru.

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu i bez neposrednog uvida na vozilu opčenito mogu reči da je uzrok svega kamen koji je razbio karter . Nakon razbijanja kartera iscurilo je ulje iz kartera, tlak ulja je pao na nulu, povećala se i temperatura motora iznad dopuštene . Posljedica toga je oštećenje turbine i nekontrolirani odlazak motora u visoke okretaje . Uz to kao kolateralna posljedica nastalo je i pregaranje ventila na prvom cilindru . Oštećenje na klipu , cilindru i ventilu izazvali su dijelovi turbine koji su se raspali i kroz usinu granu ušli u motor . Propust servisa je što odmah nije obavio dužu probnu vožnju i odmah defektirao sve kvarove na Vašem vozilu . Obzirom na sve događaje i troškove koje ste imali možda je ipak najjeftinije rješenje nači dobar rabljeni motor . Generalni popravak je moguć ali on može biti nekoliko puta skuplji od rabljenog motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA II 1,9 DCI - LIJENI START VOZILA ?

Datum objave: 10.06.2013 11:03:10
Slika
PITANJE:

Postovani Vozim lagunu2 1.9dci 2001 god. nervira me lijen start auta. slabo prima gas u startu, treba mu "godina" da nabije 2-3 hiljade obrtaja i u ravnom putu, kad sam u brdu nekad jedva odrzim da se ne ugasi jer mu je slab odziv gasa ja ga na kvacilu "vagnem" on se zagusi skroz pa ponovim bez pustanja gasa da mu nabije obrtaja i onda povuce. Ne znam jel to normalno kod laguna jer vozio sam razne tdi masine i puno bolji je odziv. ne znam jeli treba turbinu reperirati cistiti jer i ja sam vlasnik tek par mjeseci ili moze jos nesto praviti te probleme. ona kad krene ide dobro ali start joj je uzasan. hvala

ODGOVOR:

Najgora stvar koju možete napraviti jest da na pamet i na osnovu nečijih pretpostavki mijenjate pojedine dijelova i sklopove. Najbolja stvar koju možete napraviti jest da najprije obavite detaljno ispitivanje i dijagnostiku motora. Tom prilikom treba ispitati ; mehaničko stanje motora, stanje turbine, tlak turbine, sustav dobave goriva, sustav za upravljanje motorom . Nakon dobro obavljene dijagnostike biti ćete upoznati sa svim neispravnostima kao i cijenom popravka. Ovoga časa mogao bih nabrojiti barem tridesetak mogućih neispravnosti , međutim to ne bi imalo smisla jer Vi trebate točnu informaciju što je neispravno a to možete dobiti jedino nakon spomenute dijagnostike motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 1,4 i. - ČUDAN ZVUK ?

Datum objave: 10.06.2013 10:44:54
Slika
PITANJE:

Poštovani, mene zanima dali ste uspijeli što riješiti iz dolje navedenog posta pošto se meni dogodio isti kvar na C3 1,4i 2003 g. 80000 km koji je kvar i koja je cijena popravka. CITROEN XSARA 1,4 i. - ZVUK RRRRRR ? Datum objave: 09.08.2011 17:02:13 PITANJE: Poštovani gospodine vozim xsaru 1.4i 1999god. Prije par dana poceo je dolaziti zvuk iz prednjeg dijela auta(motora)prilikom pustanja gasa cuje se zvuk slican ponavljanu slova RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. Taj zvuk prestaje prilikom dodavanja gasa ili stiskanju kumpluga. Pri vecoj brzinama kada se pusti gas cuje se jace, a u nizoj recimo oko 40-50km/s cuje se sporije (tj. jednako je glasan samo se sporije cuje taj RRRRRRRRRRRRR). Meni taj zvuk podsjeca na okretanje zupcanika ili nesto sl. Kumplug sam mjenjao prije godinu dana tak da pretpostavljam da to nije... Unaprijed hvala... ODGOVOR: Prema Vašem opisu takav zvuk može dolaziti iz mjenjača . Uzrok može biti nedostatak ulja, loše ulje, oštećenje u mjenjaču. Zvuk bih morao čuti direktno na vozilu i tada bih mogao točno reći o čemu se radi i predložiti rješenje.

ODGOVOR:

Na vozilu Xsara 1,4 i. uzrok je bio oštećenje u mjenjaču . Kvar smo otklonili tako da smo obavili reviziju i popravak mjenjača . U Vašem slučaju također treba NAJPRIJE čuti opisani zvuk na vozilu a nakon toga se može predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 D - ZADNJI DIO VOZILA JE OD ULJA ?

Datum objave: 09.06.2013 13:27:30
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam pitanje imam Golfa 1.6 Dizel i primjetio sam da mi ulje curi ispod motora pogledo sam i kraj alnesera mi curi a danas kad sam iso na praonu vidio sam da i kroz auspuh mi izbaciva ulje jer je zadnja strana bila sva od ulja u sitnim tackicama... Nekad izbaci i crn dim prilikom brze voznje.. Sad me zanima do cega bi to moglo sve biti pali uvjek iz prve i sve to al me ovo sad zbrinjava i ako mozete mi nekako pomoci oko ovog problema... jedan ste mi problem davno rjesili i zato vas sad pitam i za ovaj problem oko auta..... Hvala unaprjed

ODGOVOR:

Najprije detaljno operite motor i nakon toga napravite probnu vožnju . tada obavite pregled motora i provjerite da li postoji trag curenja ulja iz motora . Ako vidite da postoji curenje ulja iz motora tada to odmah riješite ( otklonite ) . Ako trag curenja ulja ne postoji onda izmjerite kompresiju motora jer je najvjerovatnije nastalo istrošenje na klipnim prstenovima i cilindrima. U ovom slučaju treba obaviti reparaturu motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,6 TD - NEODGOVARAJUĆA VISOKOTLAČNA PUMPA I DIZE ?

Datum objave: 09.06.2013 13:19:58
Slika
PITANJE:

postovanje zanima me audi 80 b4 1.6 t.d on ima duboke dizne a obicnu pumpu od obicnog dizela pa puno dimi crni dim pod gasom a na staroj pumpi nije dimio jer je imala sa strane neku oprugu i nema dovoljno snage pa sad me zanima jel samo to uzrok i dali moze obicna pumpa na turbo diseza sa dubokim diznama hvala unaprijed

ODGOVOR:

Nikada nije dobro na motoru raditi koje kakve improvizacije i preinake jer to rijetko kada daje dobar rezultat i kvalitetu. Zašto izmišljati i stvarti sebi problema kada je sve izmišljeno i kada se može postići provjereno kvalitetno rješenje . Na Vaše vozilo treba ugraditi odgovarajuću visokotlačnu pumpu i odgovarajće dize. Odgovarajuće visokotlačna pumpa je BOSCH VE 4/9 broj pumpe je No : 0 460 494 182 ili 0 460 494 237 . Broj diza je No : 0 432 217 165 .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 i. - GASI SE U VOŽNJI ?

Datum objave: 09.06.2013 13:02:09
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meič posjedujem automobil PASSAT B3 IZ 88.god. 1.8 benzinac sa ubrizgavanjem te mi se stvara problem da se gasi u vožnji, sve je pregledano: razvodna kapa,svijecice,pumpa goriva,bombina. Sada bi vas molio da mi pomognete savijetom sta bi jos moglo biti... P.S,Auto nakon sto se ugasi odmah upali unaprijed HVALA...

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, aktuator minimuma, potenciometar leptirastog ventila, senzor tlaka zraka, MAP, senzor temperature zraka IAT, mjerač mase zraka, tlak goriva, injektori, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - ZANIMAJU ME NEKI DETALJI NA VOZILU

Datum objave: 07.06.2013 16:52:24
Slika
PITANJE:

Poštovani! Vlasnik sam Citroena Xsare 1.4i god.2001.unazad nekoliko mjeseci.Auto je kupljen od prvog vlasnika,ima servisnu knjižicu,račun kad je kupljen,sve račune od kasnijih zahvata,original 140 000 km,na pregledu kod mehaničara utvrdili da auto nije nigdje trul,da je motor suh,da ne troši ulje,kompresija je ok. /znam da to sve nije nekakva garancija,ali poznajem čovjeka i auto i mogu reći da je auto zasad stvarno ok/.Zanimaju me neke stvari pa bih Vam postavio nekoliko pitanja.Čisto zbog sebe ,jer planiram imati auto duže vrijeme. 1.Na autu je na 60 000 km 2008 g.promijenjem zupčasti remen./Bivšem vlasniku je tad rečeno da ga mora mjenjat jer je prošlo sedam godina i da je dotrajao,pa ga je zbog sigurnosti trebalo promjeniti što je on i učinio./ Sad je 2013 i ima 140 000 km.Kad ga je potrebno ponovno mjenjati? 2.Kad upalim svjetla zelena lampica od svjetala dolje desno na instrument tabli mi blinka,treperi.Svjetla normalno rade.Osobno me ne smeta to blinkanje,ali što bi moglo biti uzrok?Da li je potrebno mjenjati ručicu? 3.Rečeno mi je da je njima jedna od mana zadnji most.Navodno da auto legne odozada,i da treba mjenjati nekve ležajeve ili komplet most.Da li mi možete podrobnije objasniti kako to uočiti,kako auto tad izgleda ,kako se ponaša,šta mjenjati i koje su posljedice ako se ne uoči i ne projeni na vrijeme. 4.Na autu su montirane gume 195/55-15 sa pet rupa.Osim te dimenzije da li je preporučljivo staviti druge dimenzije npr.195/60-15 ili čak 195/65-15.Molim Vaše mišljenje. S poštovanjem! Goran Cerjak

ODGOVOR:

Zupčasti remen se mijenja svakih 120.000 km ili svakih 10 godina. Uz to se redovito svake godine kontrolira stanje zupčastog remena . Zelena lampica ne smije isprekidano svijetliti , uzrok treba otkriti i otkloniti . Kada nastane istrošenje na ležajevima zadnjeg mosta isti se ne mora mijenjati , mijenjaju se samo ležajni setovi . Odgovarajuće gume za Vaše vozilo su 195/55-15 . Vi možete staviti i veće ali će tada ubrzanje biti nešto slabije. Detaljan odgovor u vezi vozila i prijedlog rješenja mogu Vam dati na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - GUBI SE RASHLADNA TEKUĆINA ?

Datum objave: 07.06.2013 00:49:20
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam VW Passat 1,9 TDI 2001 god. te već nekoliko dana mi negdje gubi rashladnu tekućinu te nemožemo otkriti gdje.Motor i sve oko njega je u potpunosti suho i nema nikakvih fleka ili tragova da je negdje curilo.Svakih 3-4 dana ja moram nadoliti oko 0,5 - 1 L tekućine. Povremeno se u kabini zna nakratko osjetiti nekakav miris poput isparjele ustajale vode pomješane s nekakvim plinom (bar tako mislim )te se u kabini čuju također povremeno zvukovi kao kad voda brćka ili ima zraka u njoj. Gledali smo i u unutrašnjosti oko papučica da nije mokro zbog malog hladnjaka ali i tu nema nikakvih znakova.Imate li vi kakvih iskustava oko toga ili bar neki savjet šta napraviti i od kud krenuti?

ODGOVOR:

Kritična mjesta na kojima može nestajati rashladna tekućina su : pumpa za vodu, kućište termostata, hladnjak, cijevi rashladnog sustava, čep ekspanzione posude, ekspanziona posuda, radijator grijača, brtve motora, brtva glave motora. Mjesto propuštanja može otkriti svaki bolji automehaničar .

na vrh Povratak na vrh