Danas je: 02.09.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FIAT BRAVO 1,4 i. 16V - CHECK ENGINE-TRESE MOTOR ?

Datum objave: 25.10.2013 09:04:53
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam fiat bravo 1.4 16v 2008 godina prijeđenih 40000 tisuća km,kad sam ga upalio jako je dimio i upalila mi se lampica motora check eninge ,auto se počeo tresti,kao da radi na 2 cilindra.Iz aspuha je smrdilo po trulim jajima i kapala je voda.Što bi to moglo biti??? pozz..

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija ) , injektori, regulator tlaka goriva, pojedini senzori motora, senzor položaja zaklopke snage, probijanje visokog napona, bobina, loša iskra na svjećicama, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,9 TDI PD - NITKO NIŠTA KONKRETNO NEZNA ?

Datum objave: 22.10.2013 17:06:30
Slika
PITANJE:

postovanje,dakle.imam audi a3 1.9tdi 74kw,nedavno sm ga kupio i imam problema sa paljenjem,nekada super pali nekada jedva upali,bio sam i na spajanju na kompjuter i izbaci gresku da usisna grana nema kontakta sa masom,neko kaze da mozda nevalja klapna gasa,ali nitko nista konkretno tako da me strah kupitiklapnu koja je dosta skupa pa da.nebude ipak da nije problem do nje.koje je vase mislenje?lijep pozdrav

ODGOVOR:

Moje mišljenje je da ne trebate kupovati ništa dok niste posve sigurni što je neispravno . Točan uzrok možete znati kada u pravom servisu napravite dijagnostiku motora. Tada ćete znati što je neispravno i cijenu popravka. Ako je potrebno zamijeniti neki neispravni dio onda taj dio ne kupujet Vi nego ga nabavlja servis. Na taj način imate garanciju na ugrađeni dio i na obavljene radove . Najskuplji popravci su kada sami kupujete pojedine dijelove na osnovu sumnjivih savjeta koje dobijete od pojedinih osoba .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,6 i. 16V GTI - PALI SE KONTROLNA LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 21.10.2013 14:30:35
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meić, prvo da Vam kažem da se divim Vašem radu ovdje,tome što imate živaca i volje za ovo sve,i mogu reć po čitanjima da ste izvrstan majstor.. i sam sam automehaničar,al ipak sam naišao na prepreku,posjedujem volkswagen polo 6n2 1,6 16V gti od 125 konjskih snaga,nedavno mi se počeo palit check engine,na mojoj dijagnostici,točnije Brainbee st 6000 nema nikakvih kvarova,a na frendovoj novijoj touchscreen javlja grešku ventila odušnika,spremnik za gorivo..jel bi bio baš taj ventil problem,ili posuda aktivnog ugljena? zahvaljujem se unaprijed na Vašem odgovoru

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora se može paliti zbog brojnih razloga a jedan od razloga može biti i EVAP ventil rezervoara . Ako spomenuti ventil ostane u otvorenom položaju tada iz rezervoara izlaze benzinske pare i generiraju povećanu količinu ugljikovodika HC u ispušnim plinovima . Onaj tko radi dijagnostiku treba točno defektirati da li je uzrok EVAP ili nije . Vi možete spomenuti odušak za benzinske pare u svrhu ispitivanja zablokirati ( začepiti ) i nakon toga utvrditi da li je uzrok to ili nešto drugo . Ostale moguće neispravnosti su ; senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, lambda sonda, katalizator , velika količina goriva na injektorima, regulator tlaka goriva, injektori, loša iskra na svjećicama, bobina, mehaničko stanje motora, senzor položaja zaklopke snage, mjerač mase zraka, senzor temperature usisanog zraka, ECU centrala motora. Hvala Vam na lijepim riječima i što ste prepoznali veliki rad , zalaganje,  altruizam .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 1,5 i. 16V - PLAVI DIM ?

Datum objave: 21.10.2013 09:35:48
Slika
PITANJE:

Postovanje kupio sam mazdu 323f 1995godina 1.5 65kw. Ujutro kad je palim iz auspuha izbaci oblak plavoga dima nista se nevidi koliko dima izbaci, to traje 10 sekundi nakon toga se smiri i nedimi vise. Sta bi to moglo biti jer motor mi nedaje nikakve znakove da nesto nije uredu ujutro pali iz prve, ne trese ne lupa ne gubi snagu. Pa ako mozete pomoci. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Najprije treba utvrditi da li plavi dim nastaje od ulja ili od vodene pare. Ako je to dim od ulja onda su mogući uzroci ; vodilice ventila, klipni prstenovi . Ako je dim od vodene pare tada su mogući uzroci : brtva glave motora ili sama glava motora . Zbog svega toga obavite pregled vozila u najboljem servisu za koji znate .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H 1,4 i. GTC - POTROŠNJA ULJA U MOTORU ?

Datum objave: 20.10.2013 18:05:09
Slika
PITANJE:

Poštovani, Prije nekoliko godina uveliko ste mi pretpostavljenom dijagnostikom pomogli pri rješavanju problema sa povišenim ler gasom na Opel Astri f (1.4). Ovim putem Vas obavještavam da auto posjedujem još uvijek, a problem koji je tada bio aktualan u potpunosti je otklonjen. Još jednom, puno Vam hvala. Obraćam Vam se novim upitom i molbom za stručnim savjetom. Naime, radi se o Astri H GTC 1.4 (90 KS), 2008. godina proizvodnje. Unazad 2-3 mjeseca, tijekom redovite provjere razina tekućina u motoru primjetio sam da troši ulje. Auto je inače redovito servisiran u ovlaštenom servisu, ima tek 70 000 KM, i potrošnja ulja mi nikako nije jasna uz te činjenice. Tim više što se u ispušnim plinovima ne osjeti zagoreno ulje, a također nikad nisam vidio da iz auspuha izlazi dim. No, kako nijedno zlo ne dolazi samo, tako se kod istog auta javio još jedan problem. Kad je auto hladan, izrazito se čuje zujanje iz sklopa servo volana. Ulja u spremniku ima dovoljno, volan radi bez greške, ali zujanje je iz dana u dan sve glasnije. Molim Vas za stručno mišljenje u vezi oba problema, jer budući da nam je taj auto "1.", bitno mi je otkloniti kvarove kvalitetno, ali i uz što manje troškova. Lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Dozvoljena potrošnja ulja je 0,2 l/1000km . Ako je potrošnja veća najčešći uzroci su ; brtve na vodilicama ventila, vodilice ventila, klipni prstenovi . Pregledom vozila može se utvrditi na koji način motor troši ulje . Sklop volana je električno hidraulični . Treba provjeriti nivo i kvalitetu ulja te ispravnost elektropumpe. Ulje u servo volanu je dobro mijenjati svakih 60.000 km .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 270 CDI - " MAJSTOR MI JE OČITAO GREŠKE "

Datum objave: 20.10.2013 08:45:53
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI GOSPODINE MEIĆ PRIJE SVEGA LIJEP I SRDAĆAN POZDRAV! MOLIO BIH DALI MOŽETE POMOĆI SA MOJIM PROBLEMOM IMAM MERCEDES E KLASU 270 CDI AUTOMATIK TIPTRONIK 2003 GOD INAĆE MOTOR DOBRO PALI I PRIMA GAS ALI U VOŽNJI JE U POĆETKU MJEŠAO 1 I 2 BRZINU U OSTALIMA DOSLOVNO LETI NAKON PAR DANA ŠTEKAJU SVE BRZINE I GORI LAMPICA MOTORA , ODEM DANAS KOD MAJSTORA I SKINE MI PAR GREŠAKA I UGLAVNOM NEVALJA AKUMULATOR MEMORIJE ZAMJENIM OBA NOVA I U VOŽNJI OPET ŠTEKAJU BRZINE. NA DIJAGNOSTIKI POKAŽE GREŠKU POTENCIOMETRA GASA I SENZOR TLAKA TURBINE UGLAVNOM KADA VOZIM A MAJSTOR PONIŠTAVA GREŠKE U VOŽNJI AUTO IDE OK MOLIM VAS AKO ZAMJENIM SENZOR TLAKA TURBINE I POTENCIOMETAR GASA DALI ĆE AUTO IĆI OK A NA MJENJAĆU NE POKAZIVA GREŠKU. UNAPRIJED PUNO ZAHVALJUJEM NA ODGOVORU !!!

ODGOVOR:

Kompletan rizik oko dijagnostike, defektaže kvara, nabavke potrebnih dijelova i otklanjanja kvarova treba preuzeti servis kojemu ukažete povjerenje da radi na Vašemu vozilu . Najskuplje je da defektažu ( bez imalo obveze ) radi netko drugi a Vi sami da nabavljate dijelove. Na taj način se nepotrebno napravi trošak bez rezultata. Sve što ste naveli može biti neispravno ali i ne mora . Radi Vaše informacije, greške se ne mogu otkloniti brisanjem nego popravkom ili zamjenom neispravnih dijelova . Nije logično da Vi pitate mene da li će motor ispravno raditi ako zamijenite dijelove koje Vam je naveo Vaš " majstor " . Razlog tome je što ja na daljinu i bez mogućnosti ispitivanja i dijagnostike ne mogu točno znati što je neispravno . Kada bih ja to mogao onda bih imao nadnaravne sposobnosti . Vaš serviser koji vam je očitao spomenute greške treba točno znati : što je neispravno , predložiti rješenje , navesti cijenu popravka, otkloniti kvar . Ukoliko on to nije u satanju dođite do mene pa ću ja umjesto njega sve to obaviti .

na vrh Povratak na vrh

SUZUKI SAMURAJ 1,9 D - LAMPICA GRIJAČA ?

Datum objave: 17.10.2013 20:22:47
Slika
PITANJE:

poštovani ,imam suzuki samurai sa renolovim 1.9d motorom koji je u odličnom stanju ali mi se pojavila jedna greška naime dok motor radi na leru blicaju grijači koji se gase na 1500 ok. dijagnostika pokazuje da je sve ok,grijači su svi dobri i ispravno rade kao i motor, možda malo manje snage na malim okretajima .molim vas za savjet . drugo pitanje nevezano za ovo je dali je izvedivo na renolovom motoru 1.9d ugradit turbinu od 1.9td da bi se dobilo više snage te koja je u biti razlika između ta dva motora.

ODGOVOR:

Kontrolna lampica grijača se pali kada je neispravan jedan ili više grijača ili kada postoji neispravnost u sustavu za dobavu goriva ili u sustavu za upravljanje motorom . Naravno da u ovom slučaju uzrok nisu grijači . Moguće neispravnosti su : senzor temperature goriva, regulator količine goriva, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja goriva, senzor temperature motora, upravljački modul visokotlačne pumpe, električna instalalcija motora. Točan uzrok se može znati nakon što se napravi dijagnostika motora. Moguće je ugraditi turbinu i još dosta drugih dijelova koje ima TD motor. Međutim nakon toga došlo bi do mehaničkog oštećenja motora a razlog je što je TD motor jače dimenzioniran nego običan D motor .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 1,4 HDI - ISFRUSTRIRAN MEHANIČARIMA ?

Datum objave: 16.10.2013 14:19:38
Slika
PITANJE:

Poštovani! Javljam se u vezi svog problema na citroenu c3 1.4 hdi, 2003 g. sa pređenih 245000 km. Naime već sam isfrustriran sa kojekakvim mehaničarima, pa čak i ovlaaštenim serviserima citroena koji nikako nemogu odgonetnut šta je s mojim autom. svaki put je nešto drugo a nijedno ne riješava problem i samo bacam novce. problem je u tome sto se u tijeku voznje upali lampica motora, i prilikom toga auto nemoze preć 2700 okretaja bez obzira na stupanj prijenosa , ne vuče, nego kao da ima nekakvu blokadu, i najviša maksimalna brzina u najvišem stupnju je 108 km na sat.ali kad se auto ugasi ta se greška sama resetira, i onda je opet normalno. te prilikom davanja jačeg gasa u drugom ili trećem stupnju opet se upali lampica i opet ista situacija. bio sam u več nebrojenim situacijama di mi se to događalo usred pretjecanja da mi upali lampicu, sroza okretaje i nemogu preć vozilo kako bi trebao. dosad su zamijenjen regulator goriva, promijenjen filter, bezbroj odlazaka na dijagnostiku gdje prikaže grešku koju potom moj dragi serviser ukloni trenutno i kaže vozi. nadam se da če te mi bar djelomično uspit pomoć. hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Detaljnim testiranjem i ispitivanjem pojedinih dijlova i sklopova može se točno defektirati kvar i predložiti rješenje . Moguće neispravnosti su : zrak u sustvau goriva, nečist rezervoar, senzor pedale gasa, dize, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, senzor radilice, senzor tlaka zraka, regulacioni ventil turbine, ventil za rasterećenje turbine Wastegate, električna instalacija motora, ECU centrala motora. Kao što vidite ima toga puno , međutim kvar se ipak može otkriti i otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 207 1,4 i. 16V - GDJE SE NALAZI FILTER GORIVA ?

Datum objave: 16.10.2013 08:33:53
Slika
PITANJE:

Poštovani molim Vas odgovorite mi gdje se nalazi i kako zamijeniti filter goriva na peugeotu 207 1.4 16v (65kw), god.2006. U servisu od peugeota mi kažu da se nalazi unutar rezervara i da to košta oko 2000(dvije tisuće)kn, a kada dođem u trgovinu autodijelova dam podatke od auta i pitam za filter goriva ljudi kažu da ga imaju (pogledaqju u kompjuter) da košta manje od 100(sto)kn, te da neznaju gdje se nalazi na automobilu. Jedan od automehanićara gledao mi je ispod auta i kaže mi da on misli da je na lijevoj strani kod stražnjeg kotača jer ima neko kučište (crno plastično pravokutno cca 20cm)ali nije otvarao kučište jer nije siguran. Automobil ima 140 000 km nemam nikakvih problema ali ipak me interesira želio bih ga promijeniti, jer uredno servisiram automobil. Hvala Vam na pažnji, srdačan pozdrav! Slaven Krmpotić

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu ne postoji filter goriva koji se nalazi izvan rezervoara i koji košta 100,- kn . Takav filter imaju neka druga vozila ( prodavači dijelova to ne znaju ) . U Vašem vozilu filter goriva se nalazi u sklopu pumpe za gorivo . Taj filter se preventivno mijenja svakih 150.000 km . Međutim ne može se promijeniti samo spomenuti filter nego se mijenja kompletan sklop ( filter, pumpa za gorivo, pokazivač goriva ) . Cijena toga sklopa je oko 2.000,- kn . Ukoliko ne želite mijenjati spomenuti sklop , isti možete demontirati i obaviti čišćenje rezervoara i čišćenje filtera za gorivo . Na taj način možete još jedno vrijeme prolongirati zamjenu skupog sklopa u kojemu se nalazi filter goriva i pumpa .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6i. 16V - NE PALI KADA JE KIŠA ?

Datum objave: 14.10.2013 19:22:39
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine posjedujem osobno vozilo opel astra 1.6 2005god.Pored kvara sklopa bobina,promjene elektronike u zadnje dvije godine,poćeli su novi problemi.Jesen je stigla,a sa njom obilnije kiše.U nekoliko navrata sam potražio pomoć majstora,međutim bezuspješno.Kada pada veća kiša astra neće upaliti.Kada se spoji na kompjuter nema prijavljenih grešaka.Drugi dan nakon kiše auto normalno upali kao da se ništa nije dogodilo.Molim vas za pomoć,možda imate slićno iskustvo.Puno hvala

ODGOVOR:

Vlažno vrijeme i kiša imaju najveći negativni utjesaj na pojedine električne kontakte, konektore, električnu instalaciju od ploče s osiguračima do motora . Na Vašem vozilu je najlogičnije da se kritično mjesto i kvar traži u momentu kada motor ne može upaliti . To je najjednostavniji način da se pronađe kritično mjesto . Drugi način je preventivno čišćenje i zaštita pojedinih kontakata i konektora .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 2,0 HDI - NE REAGIRA NA PAPUČICU GASA ?

Datum objave: 12.10.2013 16:29:55
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Xaru Picasso 2,0 HDI disel, 2005. godina, 150.000km, servisirana uredno...tokom vožnje na autoputu prestala je reagirati na pritisak papučice gasa od polovice dalje...motor radi bez promjene zvuka. ritma...odnosno po zvuku radi i kao do sad...sada se pojavila i narađasta lampica motora (greška na motoru)...to radi u svim brzinama a koje se moraju brzo mijenjati kako bi se postigla brzina...kasnije kad se ohladila...kao da ništa nije bilo ali se i dalje pali lampica motora Lijepi pozdrav i hvala lijepa Pero

ODGOVOR:

Uzrok zbog kojega motor izgubi snagu i zbog kojega se upali kontrolna lampica motora najlakše je defektirati u momentu kada se to dogodi . Tada se uobičajenim postupcima dijagnostike i testiranja lako očitaju ili otkriju prisutne neispravnosti . U ovom slučaju to mogu biti : senzor radilice, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, senzor brzine vozila, EGR ventil, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, dize, električnainstalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

BMW 330 D - ISPUŠNI KOLEKTOR ?

Datum objave: 12.10.2013 15:58:26
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim za pomoć, ukoliko je to moguće na temelju mog opisa. Posjedujem BMW 330d, 2004. godište, snage 150 kW, tip motora M57(TUD30). Primjetio sam da mi sve više smrdi na ispuh ispod haube. pogotovo se to manifestira tijekom paljenja klime i stajanja u mjestu. Tada se dešava da u kabinski prostor ulaze ispušni plinovi. Otvaranjem poklopca motora, zasita se čuju ispušni plinovi. Prilikom posjeta (neovlaštenom) serviseru, bez većeg pregleda tvrdio je da se radi o ispušnom kolektoru te tvrdio da je to mana ovih motora. Obzirom da zamjena nije jeftina, molim za pomoć i odgovore na slijedea pitanja; da li je to stvarno mana tih motora (neki kažu da na 530d jest, dok na 330d nije) te da li je moguće da se neki drugi dio pohabao pa dimovi izlaze ispod poklopca motora. Da li kupiti polovni dio ili isključivo novi (naravno, zamjenski ne postoje)? Unaprijed zahvaljujem na Vašim odgovorima i cjelokupnom trudu i radu koji nesebično dijelite. S dužnim poštovanjem, LP

ODGOVOR:

Najprije treba točno i jednoznačno utvrditi gdje dolazi do propuštanja ispušnih plinova . To može biti na brtvi ispušnog kolektora , na samom ispušnom kolektoru, na dosjedu kolektora i cijevi auspuha. Nakon toga se može predložiti rješenje i otkloniti kvar. Navedena pojava nije nikakva tvornička greška , to se događa i na mnogim drugim vozilima. Naravno da nećete improvizirati i ugrađivati nikave rabljene dijelove . U ovom slučau treba samo zamijeniti brtvu kolektora, staviti nove matice na vijke, po potrebi obraditi ispušni kolektor . Nakon toga ćete zaboraviti da se to ikada dogodilo . Uvjet je samo da se navedeni radovi obave stručno i kvalitetno .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 1,9 CDTI - NAKON REDOVNOG SERVIS PUNO TROŠI ?

Datum objave: 11.10.2013 09:14:54
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim Opel Zafiru 1,9 TD 120KS, 2009 g. Primjetio sam da je nakon zadnjeg redovnog servisa, potrošnja goriva porasla na 10,8-11,1 lit. za gradsku vožnju.Potrošnja se nije znatno smanjila ni na otvorenoj cesti.Auto je prije trošio 7,5-8,0 lit u gradu a na otvorenoj cesti je bilo manje od 7 litara. Motor uredno radi bez problema i signalizacije bilo kakvih problema.Kadfa sam osjetio miris gume kod gašenja motora u servisu su mi nerazumljivo objasnili da to ima veze sa filterom čestica.Nisam dalje istraživao jer sam stekao dojam da nemaju pojma kako bi smanjili potrošnju goriva a dijagnostiku su uredno naplatili 200 kn , uputili me da resetiram putno računalo i da će potrošnja sada biti manja.Moje pitanje je: znate li vi uzrok povećanoj potrošnji i koliko bi me koštalo otklanjanje ovog problema.Zahvaljujem na odgovoru1

ODGOVOR:

Najčešći uzroci povećane potrošnje goriva su : filter zraka, začepljenje na usisnom kolektoru motora, djelomično začepljenje auspuha, blokada na jednoj ili više kočnica pojedinih kotača ( kočne pločice se ne vračaju u početni položaj nego ostaju malo u blokadi ) , djelomično začepljenje katalizatora, curenje goriva, senzor tlaka goriva na Rail-u, regulator tlaka goriva, regulator količine goriva, dize , senzor tlaka turbine, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora ( pad tlaka kompresije ) , ECU centrala motora. U ovom slučaju treba obaviti opsežno i detaljno ispitivanje svih dijelova koje sam naveo . Nakon toga se može znati što je neispravno i da li postoji neka neispravnost . Na kraju se može znati i eventualna cijena popravka.

na vrh Povratak na vrh

ALFA 147 1,9 JTDM - CRNI DIM ?

Datum objave: 10.10.2013 13:56:51
Slika
PITANJE:

Poštovani,posjdujem alfu 147 1.9jtdm 2007.g.133000km.od zadnjeg točenja dizela primjetio sam pri dodavanju gasa crni dim a i auto je počeo pri laganijoj vožnji pocukavati kada bi i pritisnuo gas malo jače nebi se upalila turbina i auto nejde više od 80kmh. ako stanem i u leru stisnem gas nakon par sekundi izbaci crni dim i onda opet nekih 20km. sve ok pa sve ispočetka.Dali je moguče da je to zbog goriva? unaprijed veliko hvala.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogući uzroci su ; niski tlak turbine, tlačne cijevi turbine, regulacioni ventil turbine, EGR ventil, filter zraka, dize, senzor temperature zraka, senzor temperature motora, začepljenje auspuha, mehaničko stanje motora. Točan uzrok se može znati nakon pregleda Vašega vozila .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,4 HDI - IŠAO SAM KOD VIŠE OD 20 " MAJSTORA " ?

Datum objave: 10.10.2013 13:32:06
Slika
PITANJE:

* Dobar dan Vam zelim!!! *Imam Pezo 307 1.4 hdi 2003.god. -Isao sam kod vise od 20 majstora i mehanicara ali nitko mi nije otklonijo kvar na autu pa se evo i Vama obracam za pomoc! -Auto je malo kilometarski presao 165.430 ja sam drugi vlasnik auto redovito odrzavan, ali od nedavno mi se je pojavio problem kod paljenja auta. Prilikom paljenja auta ( koji upali bez problema iz prve i na -27)nakon otprilike 5 do 6 sek. auto lagano pocne trzati i ugasi se i tada ga vise ne mogu upaliti nakon vise desetaka majstora na autu je promenjeno gotovo sve od novoga akumulatora do pumpe za ubrizgavanje goriva i svih crijeva povezanih sa njom jer se je mislilo da negdje pusta zrak posto nakon gasenja auto vise nemoze da upali osim ako dignete haubu i na rucnoj pumpi za gorivo koja stoji odmah (ljevo) pokraj filtera za zrak rucno napumpate gorivo prilikom cega u crijevu se vidi da prolazi prvo zrak pa onda lagano gorivo i kada se crijevo napuni sa gorivom tada auto upali malo teze ali upali. -Rucna pumpa za goeivo je nova kao i sva crijeva koja uz nju idu ali auto se i dalje gasi pogotovo kada su dani hladniji i to najvise kod prvoga paljenja!!! -"Nadam se da imate neko resenje za mene jer vec postajem polako ocajan...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!" -Unapred Vam se "ZAHVALJUJEM....!!!!!"

ODGOVOR:

Poštovani, postoje i neke vrste kvarova koje su zahtijevne za defektažu i otklanjanje . U takvim slučajevima bi mnogi servisi bili sretni da uopče ne dođete do njih po njihovu uslugu . U ovom slučaju i prema Vašem opisu se nema puno što dodati . Ako sustav dobave goriva vuče zrak , to treba točno defektirati i otkloniti . Kritična mjesta su ; sve cijevi dovoda goriva i svi priključci, kućište filtera goriva, dobavna pumpa, sklop pumpe u rezervoaru, dize, visokotlačna pumpa. Možda ipak niste posjetili pravi servis z aovu vrstu problema . Osobno nikada nikoga na odbijem u smislu da se neću baviti nakim kvarom bez obzira na njegovu vrstu i složenost . Pozdrav za Vas.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI PD - ZAŠTO TEŽE PALI ?

Datum objave: 09.10.2013 20:10:53
Slika
PITANJE:

Poštovani Golf 1,9 tdi 2007 god prešao 60 000 km u zadnje vrijeme ima problem s paljenjem tj ne upali od prve nego s kašnjenjem od 2-3 sekunde uz rondanje.e sad u razgovoru s neikm majstorima rećeno je da bi mogao biti alnaser .Alnaser servisiran a problem ostao.Zatim je rećeno da bi mogao biti akumulator pregledan je i rećeno da je u redu.Neznam koji po redu majstor sumlja na plivajuće kvaćilo.Kako sam se na netu pokušala informirati što bi moglo biti i vidjela da jedino vi dajete kvalitetne savjete molim vas da mi kažete što bi to moglo biti i imali ikakvog smisla ovo s kvačilom. Pozdrav i unaprijed zahvaljujem na odgovoru Vesna

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti mogu biti sve što ste i Vi naveli ali i drugi brojni razlozi ( pojedini senzori motora, nečist rezervoar, filteri, zrak u sustavu goriva, dobavna pumpa, EGR ventil, zaklopka na usinoj grani, dize, električna instalalcija motora i t.d . Naravno zbog svega navedenog nećete mijenjati pojedine dijelove nego ćete obaviti stručni pregled i dijagnostiku motora . Nakon toga se može sigurno znati zbog čega motor teže pali i što tome uzrok . Ako treba javite se opet .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. - VELIKA POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 08.10.2013 14:18:26
Slika
PITANJE:

Poštovani, naime nedavno sam kupio Clio 1.2 8v 2002. god koji malo previše troši. Riječ je o skoro 10 l/100km. Vožnja je kombinirana, čak i više ima otvorene. Što je razlog tolike potrošnje i što preporučate prvo učiniti, odnosno što prvo provjeriti.

ODGOVOR:

Povećana potrošnja goriva može nastati zbog brojnih neispravnosti . Najčešće su to neispravni ; pojedini senzori motora, lambda sonda, mjerač mase zraka, zaklopka snge, električna instalacija motora, regulator tlaka goriva, injektori, filteri, mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na ventilima, začepljenje na usisnim kanalima ) , kompjutor motora. Kada se stručno i detaljno sve ispita sigurno će se znati zbog čega motor ima povećanu potrošnju goriva.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO CLASSIC 1,9 SDI - SERVO VOLAN ?

Datum objave: 07.10.2013 14:45:07
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam polo classic 1,9 sdi 1998. godište i imam problem sa servom jer se čuje dok okrećem volan. zanima me u čemu može biti problem jer ja nisam ekspert za to i otprilike koliko bi koštao popravak serva da se otkloni taj kvar? ali uz naznaku da servo radi ok samo sto zuji kad okrećem volan!

ODGOVOR:

Točan uzrok se i cijena se može znati nakon pregleda Vašega vozila . Moguće neispravnosti su ; niski nivo ulja u volanu, nečisto ulje u volanu, tlačna cijev volana, nečistoća u servo pumpi volana, hidraulički sustav u kućištu volana, pogonski remen servo pumpe volana .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 55 1,1 i. - MOTOR LOŠE RADI ?

Datum objave: 06.10.2013 13:59:07
Slika
PITANJE:

Dobro večer, Imam fiat punto 55s, 98.god. Na autu su promjenjeni kablovi i sviječice, akumulator i zupčasti remen, također i zaštitna plastika zupčastoga remena. To je sadašnje stanje auta, a moram se vratiti godinu dana unatrag kako bi bolje objasnio problem. Zupčasti remen je promjenjen prije godinu dana i bio je preskočio pa je sve popravljeno. Vjerovatno je zupčasti remen preskočio jer se potrgala zaštitna plastika zupčastoga remena pa je bila u kontaktu sa remenom. Nakon popravka je auto normalno vozio. Prije mjesec dana plastika zupčastoga remena je ponovo popucala kod šarafa koji je drže i opet je pala na zupčasti remen. Auto je počeo zapinjati u vožnji pa sam stao na parking. Otišao sam kupiti novu plastiku zupčastoga remena i sam sam ju zamjenio. Sve sam napravio vrlo pažljivo i dobro zategnuo sve šarafe. Upalio sam auto i primjetio da auto trokira. Sutradan sam otišao u ovlašteni servis i tamo su promjenili kablove sviječica jer su neki bili dosta oksidirali na spoju sa sviječicom. Dan, dva auto je lijepo vozio, a onda je ponovo počeo cukati i zapinjati, kao da vozim traktor, auto vozi jako teško, sve zapinje. Kao da je opet pala plastika na zupčasti remen. Stajem, a plastika je na svome mjestu. Malo je na silu pomičem i auto pri vožnji manje zapinje. Auto onda vozi notmalno dan, dva pa onda opet zapinje i cuka u vožnji. Tako ga sada vozim i nikada ne znam kada će ponovo doći do problema. Primjetio sam da se to dešava nakon dulje vožnje,zagrijavanja auta, kada ponovo nakon nekog vremena upalim auto i krenem u novu vožnju. Možda se plastika pomakne kada je auto jako ugrijan? Tada u vožnji nakon nekog vremena problem nestaje kao da se plastika izglodala i više nije u kontaktu sa zupčastim. Kuplung na autu je isto promjenjen i mjenjač dobro radi. Molim za pomoć i mišljenje, hvala.

ODGOVOR:

Uzrok lošeg rada motora u pojedinim momentima SIGURNO nije zaštitni poklopac zupčastog remena . Uzrok može biti u slijedećim neispravnostima : bobina, mjerač mase zraka, lambda sonda, pjedini senzori motora, elektronski modul zaklopke snage, filter goriva, regulator tlaka goriva, injektori, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora. Kvar se sigurno i točno može defektirati na samom vozilu i nakon toga otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 D - TEŠKO PALI KADA JE VELIKI MINUS ?

Datum objave: 04.10.2013 18:23:51
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav gos.Meicu.posjedujem mercedes 190D.motor2.0.1988.g.p.imam par pitanja za vas.Kad dodju hladni dani tesko pali(velik minus-nikako).provjerio grijace,OK.,akumulator uzet nov.to se pocelo desavati otkad sam remontovao alnaser(elektropokretac),a pali normalno kad je toplo.kad ga upalim jedno vreme se cuje dizna,kad se zagrije prestane.i na kraju da li je OK voziti na lozivo ulje.UNAPRIJED HVALA.

ODGOVOR:

Prvi i osnovni uvjet da motor dobro pali je stanje akumulatora i stanje elektropokretača. Kada su oni u dorom stanju radilica motora se mora okretati s više od 150 o/min . Drugi važni faktori su ; ispravni grijači, ispravne dize, ispravna visokotlačna pumpa , dobra kompresija motora , ne smije biti zraka u sustavu goriva .

na vrh Povratak na vrh