Danas je: 16.09.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

CITROEN C5 2,0 HDI - SERVIS KLIMA UREĐAJA ?

Datum objave: 14.05.2013 09:23:45
Slika
PITANJE:

Postovani, Kada se dodaje freon prilikom punjenja auto klike, je li se on dodaje u 100% omjeru ili se dodaje razrijedjen s nekim drugim plinom? Razlog ovog pitanja je zasto auta uvezena sa zapada bolje i hladnije hlade, nego kada ih napunimo u nekom od nasih servisa. Znaci auto nikada nece tako dobro i hladno hladiti nakon nadopunjavanja freona u nekom servisu, kao sto hladi kada ga tek uvezemo iz neke zapadne zemlje. Takodjer, koliko grama freona dodje u klimu Citroena C3 1.4 hdi iz 2003. godine, a koliko u Citroen C5 2.0 hdi (140 fap) iz 2009. godine? Unaprijed hvala, Ivan M. Split

ODGOVOR:

Za sva vozila se koristi nerazrijeđeni freon R 134 a , bez obzira gdje su vozila proizvedena . Učinak hlađenja ovisi samo o ispravnosti pojedinih dijelova sustava klima uređaja i ispravnom servisiranju. Vlasnici vozila u većini slučajeva ne žele da se radi servis klime po pravilima struke jer im to po cijeni ne odgovara. Servis se tada samo svodi na nadopunu freona a to nije dovoljno da bi sustva uredno i učinkovito hladio . Za Citroen C3 1,4 HDI u sustav klime ide tri različite količine plina . Zato treba vidjeti točno po broju n akompresoru ili na natpisnoj pločici koji je to sustav. Za sustav No. 10041 ide 625 grama, za sustav N0. 10042 ide 500 grama, za sustav C311 DV6 ide 450 grama . Za Citroen C5 2,0 HDI ide 625 grama freona .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 414 1,4 i. - kAKO PRAVILNO NAMJESTITI FAZU ?

Datum objave: 12.05.2013 12:57:54
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, prvo da kažem, sve pohvale na vašem trudu i savjetima koje besplatno dijelite. Ja posjedujem vozilo marke Rover 414i koji ima 205000 km, pomiješao mi je ulje i vodu, nakon što sam skinuo glavu motora nije bilo vidljivih oštećenja na brtvi i glavi, raspitao sam se malo kod svojih poznanika i rekli su mi da postoje gumice ispod stubline (cilindara), izvadio sam stubline i klipove van van ali nikakve gumice nisam vidio. Moje prvo pitanje je, da li uopće postoje te gumice ili ima neki drugi dihtung, i ako postoje gdje se tocno nalaze, ako je to uopće moguće objasniti ovako? Drugo pitanje je, možete li mi objasniti kako da ufazim motor nakon sto to sve sastavim, u kojem položaju moraju biti oznake na radilici i na bregastim osovinama? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru, poštovanje!

ODGOVOR:

Ispod cilindara postoje brtve ali one nisu gumene nego aluminijske u obliku tamkog prstena. Dobro brtvljenje se može ostavriti ako su čisti dosjedi za brtvu i ako se upotrebi kvalitetna brtva za cilindar. Moguće je da se brtva nalazi na samom cilindru ili u bloku motora. Brtva je tanka pa je možda niste opazili . Oznake faze su : kada se na remenici radilice poklope oznaka s oznakom na prednjem poklopcu motora ( 12 sati ) , Oznake na remenicama bregastih osovina trebaju biti usmjerene jedna prema drugoj . oznaka IN treb abiti točno usmjerena prema oznaci EXHAUST .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT B5 1,9 TDI PD - MISTERIOZNI ZVUK ( HUK ) ???

Datum objave: 12.05.2013 11:09:02
Slika
PITANJE:

Poštovani, javio mi se jedan iritantan problem nedavno. Citajuci Vaše odgovore naisao sam na problem jednog gospodina koji je identičan mom, ali odgovora nije bilo nego je samo receno da Vam se javi za pregled automobila. Evo pitanja: PITANJE: Dobar dan, Imam problem sa VW Passatom B5 (2003, 135000km, 96kW). Naime već više od pola godeni čujem čudno brujanje (huk) za vrijeme vožnje. U početku mi se činilo kao da ležaj odlazi polako na prednjem desnom kotaču, jer se nije uvijek čulo. U međuvremenu sam promijenio ležaj i provjerio geometriju kotača i sve je OK, ali se i dalje čuje brujanje/huk (u zadnje vrijeme intezivnije, primjeti se čak i dok radi glazba). Htio bih samo naglasiti da se ne radi o jakom i intezivnom brujanju. Zvuk se čuje najviše između 50-60 km/h, a sa ubrzanjem postaje neprimjetan, da bi na preko 100 km/h praktički nestao. Pokušao sam za vrijeme vožnje pri brzini od 60km/h auto staviti u ler i poslušati o čemu se radi. Čuje se kao brujanje guma (iako različito od uobičajenog zvuka kortljanja guma od asfalt.). Kada se na 60 km/h stisne kočnica, huk se lagano pojača te se krene smanjivati kako auto usporava do nekih 20km/h i onda se više ne čuje. Ovo sam poslušao i sa otvorenim prozorom u leru, te mi se čini da se huk čuje i izvan auta. Isto tako, huk se lagano pojača kada se optereti desna strana kod skretanja u lijevo. Svašta sam pročitao da bi moglo biti, od homokinetičkog zgloba (manžete su OK), poluosovine, ovijesa, guma (Toyo - stare godinu dana te se pravilno troše), diskova , pločica (zamjenjene prije 5000 km), diferencijala... Molim za vaše mišljnje u čemu bi mogao biti problem? Gdje bi mogao napraviti efikasnu dijagnostiku bez da se ide na nagađanje pokušajima? Hvala. LP, Mario ODGOVOR: Javite se da obavim pregled Vašega vozila . Možete me i nazvati radi dogovora . Zahvaljujem!

ODGOVOR:

Navedenom gospodinu sam rekao da dođe na pregled i defektažu zbog toga što takav zvuk mogu stvarati brojni dijelovi ili sklopovi na vozilu . Isto bih preporučio i Vama . Ništa neće koristiti ako i ja sada navedem dvadesetak mogućih ( potencijalnih ) uzroka . Vama treba točan podatak što je neispravno i prijedlog rješenja.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 1,4 HDI - NE RADI KLIMA ?

Datum objave: 11.05.2013 22:02:10
Slika
PITANJE:

poštovani cjenjeni... posjedujem citroen c3 1.4hdi dizel problem manauelna klima do sad je radila super u vrijeme zime koristio sam je za odmagljivanje šofer šajbe.Itu se sada pojavio kvar kad preklopku okrenem na položaj zaodmagljivanje upali zeleno svjetlo kao da sam aktivrao taj prekidač klme.Ništa se ne dešava kompresor miruje kad preklopku vratim nazad signal ostaje deaktivacija tj signal poništim kad preklopku od ventilatora vratim na nulu Prekidač za klimu aktiviram uključi se zeleno i ništa se ne dešava tj,komresor se neaktivira ne dobija napon led dijoda tj pahuljica svjetli i kad vratim na nulu.Na citroenovom serviz (Vodice)priključili dijagnostiku isamo su mogli sktivirati kuplung od kompresora bez rada motora do ostali podataka nisu mogli doći. Moli o bih vaše mišljenje što pogledti jel im još koji modul jer prekidač zagrijač zadnjeg sakla aktivira relej i također prekidač za mješanje zraka u kabini radi...veliki pozdrav

ODGOVOR:

Prvo pitanje je , kada ste zadnji put radili servis klma uređaja ??? To se inače radi redovito svake dvije godine. Prvo što morate napraviti je da ispitate gornji i donji tlak u klima uređaju . Ako su tlakovi niski , presostat ne može ukopčati kompresor . Najčešći uzrok je nedostatak rashladnog plina u sustvau klima uređaja.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 E - RADI NA TRI CILINDRA ?

Datum objave: 11.05.2013 21:35:01
Slika
PITANJE:

Poštovani, nedavno sam kupio Mercedes-Benz 190 E(1991), 2.0 s ugrađenim plinom. Budući da auto nije radio neko vrijeme odvezao sam ga kod mehaničara ovlatenog za plin. On mi je spojio plin, ali ga nije naštimao zbog prazne boce. Problem je u tome da kada radi na benzin, kao da radi na 3 cilindra. Zamijenio sam sve svijecice i kablove za sviječice ali i dalje isto. Mehaničar kaže da je motor "zaliven", pa me zanima šta to znači i dali je u tome problem, te kako otkloniti kvar. Unaprijed Hvala.

ODGOVOR:

Objašnjenje koje Vam je dao Vaš automehaničar je nestručno i neprofesionalno . " Zaliven " motor u žargonu nekih " stručnjaka " znači da u jedan ili više cilindara ulazi prevelika količina goriva. Posljedica toga je mokra svjećica koja kao takva ne radi . Potražite stručnijeg automehaničara koji će nakon pregleda Vašega vozila točno reči što je neispravno i predložiti za Vas kvalitetno rješenje.

na vrh Povratak na vrh

YUGO 45 - ZALJUBLJENIK U YUGO

Datum objave: 11.05.2013 15:55:21
Slika
PITANJE:

strastven sam obozavatelj i vlasnik yuga 45. imam ideju kako bi taj motor mogao raditi besprijekorno cak i zimi. samo me zanima dali je izvediva. uglavnom imam namjeru obradit glavu jer mi pomalo mjesa ulje i vodu pa kad to sredim htio bih ubaciti cisto sinteticko ulje 5w40 ili cak 5w30 radi brzeg podmazivanja u hladnim danima. ali postoji problem da mi pumpa ulja ne nabije tlaka pa da ne zariba totalno kad je motor vruc. dal da ubacujem jacu pumpu i koju?

ODGOVOR:

Ideja da obradite glavu motora je jako dobra jer ćete na taj način napraviti višestruku korist . Sigurno ćete obaviti zamjenu vodilica ventila ako su iste istrošene , obaviti ćete brušenje ventila, očistiti ćete sve kanale na glavi motora, staviti ćete nove brtve . Na taj način će motor bolje raditi i bolje će ubrzavati . Ulje za motor možete koristiti sintetičko ali nema potreba jer Vaše vozilo nema katalizator ni turbinu. Zbog toga možete normalno koristiti polusinteričko ulje 10W40 - Naravno da pumpu za ulje ne morate mijenjati . Bitno je samo da tlak ulja u motoru ( kada je motor zagrijan ) bude na leru veći od 0,9 bara .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - IZBACUJE PLAVO BIJELI DIM ?

Datum objave: 09.05.2013 22:52:34
Slika
PITANJE:

imam problem sa pasato 2003god,hladan pali na pola kljuca ali tada se javlja problem,on upali i pocne da trokira i izbacuje plavkasto beli dim nekih 5-6 sekundi i nastavi da radi normalno,kada tako upali i ugasim auto i ponovo upalim radi normalno i kada je vruc pali normalno,inace ide dobro bas dobro vuce i u voznji nema dima.pito sam puno mehanicara za pomoc oni kazu da je to vazduh u sistemu za gorivo?molim vas za pomoc pocinje da me nervira

ODGOVOR:

Dim koji vidite je gorivo koje se nije zapalilo u jednom od cilindara . Ta pojava nastaje zbog slijedećih razloga i neispravnosti : loš rad dize, niža kompresija na jednom od cilindara, senzor temperature motora, senzor radilice, filter goriva, električna instalacija motora, ECU centrala motora. Uzrok se može otkriti kada stručnjak pregleda Vaše vozilo .

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - POZDRAV IZ FINSKE

Datum objave: 09.05.2013 22:32:06
Slika
PITANJE:

Dobar dan gos.Meic ja momentalno nemam nikakvi pitanja ali sam zelio da postanem vas clan.Zato sto sam cuo da nema greske koju nemozete odgovoriti i objasniti gresku vozila ,Hvala .

ODGOVOR:

Poštovani, ja osobno odgovaram na pitanja i dajem savjete . Vlasnik sam obiteljskog autoservisa i zato ne treba biti nikakav član niti plačati neku članarinu. Kada budete imali neki problem s vozilom slobodno se javite , rado ću odgovoriti na Vaša pitanja. Pozdrav za Vas.

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,9 JTD - TROŠI ULJE 1l/1000km

Datum objave: 08.05.2013 08:15:13
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam fiat stila 1.9 jtd 2003g. auto ima pređenih 162000km kojem je rađena faza motora i stavljena nova turbina jer je stara imala lufta pa je vukla dosta ulja. problem je i dalje s povecanom potrošnjom ulja 1L/1000 km auto dimi plavo

ODGOVOR:

Ostale moguće neispravnosti zbog kojih motor troši ulje su : istrošene vodilice ventila, istrošeni klipni prstenovi . Pregledom vozila može se utvrditi da li su uzrok samo vodilice ili su uz to i klipni prstenovi .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 i. - NISAM ZADOVOLJAN VAŠIM ODGOVOROM !

Datum objave: 05.05.2013 18:53:58
Slika
PITANJE:

Štovani gospodine Meić, Posjedujem ford focus 1,6 vti(benzin) 115 ks, godište 2006, prešao 41.500 km. Ponekad se pali i gasi lampica motora.Motor u leru radi mirno ali kod viših okretaja( 2000-3000) ponekad motor malo trza.Što učiniti da se ovaj kvar otkloni. Također vas molim da mi odgovorite: Kada mjenjati Svječice Filter goriva Filter zraka Zupčasti remen i ostalo ako treba Sa štovanjem.

ODGOVOR:

Poštovani , u kratkom vremenskom razmaku opet ću odgovoriti na pitanje na koje sam već odgovorio i s kojim Vi niste zadovoljni . Zato ću odgovoriti na drugi način . Najprije ću reći da ste moj odgovor krivo shvatili . Nisam ni u jednom trenutku naveo da treba zamijeniti sve što ste pročitali . Ono što sam u odgovoru naveo su mogući faktori utjecaja na rad motora koji ste Vi opčenito opisali . Ne postoji osoba, stručnjak , ekipa stručnjaka , koji mogu na osnovu takvog opisa, bez neposrednog uvida i ispitivanja na vozilu dati eksplicitan i jednoznačan odgovor. Ovom priliko ću odgovoriti krače i reči da na Vašemu vozilu postoje samo dvije moguće neispravnosti i to na sustavu paljenja ( sustav koji stvara iskru na svjećicama ) ili na sustavu elektronskog ubrizgavanja goriva. Ukoliko želite detaljnije o načinu kako ispitati pojedine dijelove kao i redoslijed ispitivanja da bi otkrili kvar, rado ću Vam to objasniti ako me nazovete na 060/6060-44 . Na kraju navodim i podatke koje ste tražili . Zupčasti remen se mijenja svakih 160.000 km ili svakih osam godina. Svećice se mijenjaju ( po potrebi ) svakih 30.000 km ili svakih 60.000 ako su svjećice s platinijum elektrodom . Filteri ( zraka, ulja, goriva, kabine ) mijenjaju se na svakom servisu a to je svakih 15.000 km ili jednom godišnje. Sve ostale tekućine ( ulje u mjenjaču, ulje u kočnom sustavu, rashladna tekućina ) mijenjaju se svakih 60.000 km . Interval za servis klima uređaja se radi svake dvije godine .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO LANOS 1,4 i. - PLAVI DIM NA AUSPUHU ?

Datum objave: 04.05.2013 09:09:30
Slika
PITANJE:

Poštovanje imam problem,naime radi se o Daewoo Lanosu 1.4 55kw 2000.g. svaki put kad auto odstoji nekoliko sati pri paljenju se javlja plavičasti dim pa sam pomislio da je u pitanju gumice na ventilima no sad je počeo lagano sliniti po brtvi na poklopcu ventila a čini mi se i na brtvi od glave motora,imao sam tehnički i eko test je jedva prošao inače nebi da ga čovijek nije malo duže držao na gasu.Inače mi potroši oko 1 litre ulja na 10000km Šta je za činiti Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje na tri načina i to ; kroz vodilice ventila, kroz klipne prstenove, curenjem na pojedinim brtvama motora. Rješenje je zamjena vodilica ventila, otklanjanje curenja kroz brtve motora . U većini slučajeva klipni prstenovi su u dobrom stanju . Međutim ukoliko se utvrdi nakon demontaže glave motora da su klipni prstenovi istrošeni , mogu se po potrebi zamijeniti i klipni prstenovi . Detaljnije objašnjenje mogu dati na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 146 1,4 i. 16V TS - ZUPČASTI REMEN ( ISPRAVNO ZATEZANJE )

Datum objave: 03.05.2013 11:53:04
Slika
PITANJE:

Postovani, u pitanju je alfa romeo 146 1.4 ts 16v. U predelu zupcastog kaisa se cuje nekakvo cu zujanje(struganje). Pregledao sam rolere, spanere, pk kaisa i zupcastog, vodenu pumpu i sve je ok. Zupcasti je naspanat na oznaku na spaneru i tek kad se znatno otpusti zvuk nestaje. Cini mi se da zvuk dolazi od bregastih osovina pa me zanima dali je moguce da se zvuk javlja zbog nekog kvara na kucistu bregaste, koji(ponavljam) nestane kad se popusti spaner.Strah me je voziti sa popustenim kaisom, a sa druge strane to zujanje poprilicno nervira. Unapred se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Zujanje koje čujete na zupčastom remenu nastaje zbog prezategnutog zupčastog remena. Natezač zupčastog remena treba biti točno odgovarajući jer takav natezač ima točnu oznaku prema kojoj se obavi zatezanje zupčastog remena.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. - MOTOR RADI NA TRI KLIPA ???

Datum objave: 03.05.2013 11:45:54
Slika
PITANJE:

Astra G 2000 god. radi na tri klipa problem je na drugom klipu nove svjecice mijenjana bombina i inektor ponasa se isto puca na auspuh dijagnostioka motora radjena u ovlastemom servisu kompresija na sva cetri klipa 13. jedan od majistora mi je rekao da je do ventila ili do hidro podizaca. sta da radim molima vas savjet unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Najkorisnija stvar koju možete napraviti je da odaberete servis koji može točno defektirati kvar , predložiti rješenje, navesti cijenu popravka, otkloniti kvar . Uzroci zbog kojih ne radi spomenuti cilindar mogu biti : mehanički , hidraulični, električni, elektronski . Osnovni zadatak servisa je da točno otkrije ( defektira ) kvar i da prihvati obvezu da taj kvar riješi .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 D - ŠKRIPANJE ( CVILJENJE ) KOČNICA ?

Datum objave: 03.05.2013 11:39:30
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću,imam Mercedes c220d 1995 sa prijeđenih 314 000 km,mehaničar mi je mjenjajo disk pločice i one sad cvile prilikom kočenja i ako auto stoji 4-5 sati pa kreće u voznju cvile pločice prilikom vožnje do nekih 20-30 km/h,mehaničar je rekao da je to normalno i da ce proci ali nakon 4 mjeseci jos uvjek isti problem i ako se rucna potegne i otpusti ista stvar se događa,i jos jedan prioblem kada se auto vozi u 3 ili 4 brzini na nekih 1900 okretaja primjecujem kao da cuka lagano,molim vas pomozite mi ,puno hvala.

ODGOVOR:

Pretpostavljam da Vi niste utjecali na izbor, kvalitetu i cijenu disk pločica koje su ugrađene na Vaše vozilo . Ako je Vaš mehaničar birao pločice tada je on odgovoran za neugodnu pojavu "cviljenja" prilikom kočenja. Uzroci zbog kojih dolazi do visokofrekventnih vibracija ( cviljenje ) prilikom kočenja su : nekvalitetne disk pločice, dotrajali diskovi, kočna kliješta, hidraulični cilindri kočnih kliješta, visokotlačne fleksibilne cijevi kočnih kliješta. Spomenuli ste i prekidanje u radu motora ( neravnomjeran rad ) . To se može događati zbog ; filtera, nečistog rezervoara, zraka u sustavu goriva, diza, visokotlačne pumpe, mehaničkog stanja motora.

na vrh Povratak na vrh

LAND ROVER FREELANDER 1,8 i. - FAZA MOTORA - TOČAN POLOŽAJ ?

Datum objave: 03.05.2013 11:15:15
Slika
PITANJE:

Poštovanje.Molim vas recite mi kako se stavlja motor u fazu.Radi se o Land roveru Freelanderu 1999god 1,8 benzinac.Zanima me kada se zablokira zamašnjak tako da je on u fazi kako radilicu staviti u točan položaj od 12 sati.S poštovanjem Josip

ODGOVOR:

Na remanici radilice ( remenica zupčastog remena ) , postoje dvije oznake ( točke ) . Svaka točka se nalazi na svojem zubu remenice. Spomenute oznake se namjeste točno u položaj prema oznaci na poklopcu motora ( 12 sati ) . Znači da ta oznaka na poklopcu dolazi točno između spomenute dvije točke na remenici . Oznake na remenicama bregastih osovina se namjeste prema uobičajenoj proceduri ( oznaka IN dolazi točno nasuprot oznake EXHAUST ) .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,6 i. 16V - SVIJETLI ŽUTA LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 02.05.2013 14:43:47
Slika
PITANJE:

Bok!Imam problem sa golfom iv 2003g.1.6 16v.Ovako kad sam ga kupio prijašnji vlasnik mi je rekao da treba promjeniti agr ventil pošto pri paljenju pokazuje grešku"emissions workshop"i svijetli mu žuta lampica,a zajedno s tim motor neravnomjerno radi.Obrtomjer mu radi gore dole te se osjeti da se trese cijeli auto.Na dijagnostici nije pokazao znak kvara lambde sonde te nisam primjetio povećanje potrošnje.Agr ventil smo promjenili,ali simptomi su i dalje isti(lampica se ugasila na dva dana pa se ponovo upalila).Stavljali smo i nove bobine isto bez pomaka na bolje.Molim za savjet...hvala!

ODGOVOR:

Osnovna stvar koju treba napraviti na Vašem vozilu je točna i kvalitetna dijagnostika motora. nakon toga se točno može znati što je neispravno i zašto motor loše radi . Na taj način se nepotrebno ne mijenjaju pojedini dijelovi . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora, faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, tlak goriva, injektori, nečist rezervoar, pojedini senzori motora, potenciometar zaklopke snage, električna instalacija, loša iskra na svjećicama, kablovi, bobina, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

SKOD FABIA 1,9 SDI - UDARAC PRILIKOM KOČENJA ?

Datum objave: 02.05.2013 06:55:08
Slika
PITANJE:

vozim fabiju 2001 motor 1,9 sdi kad vozim u rikveitirc i stanem na kočnicu na ljevim klještim na prednjem točku nešto udari skidali smo gumu i klješta nemože se ništa primjetiti da je oštećeno ni pakne ni klješta pa bih vas molio ako imate kakv savjet vezano za kvar šta bi moglo biti jer majstor nenože da skonta u čemu je problem

ODGOVOR:

Udarac koji osjetite na lijevim kočnim kliještima nastaje jer postoji istrošenje ( zračnost ) na pojedinim dijelovima ovjesa, kočnim kliještima, hvatištu ovjesa. Moguće neispravnosti su : vodilice kočnih kliješta, disk pločice, kugla ovjesa, spona volana, krajnik, blokovi balans štange. blkoovi vilica ovjesa.

na vrh Povratak na vrh

SEAT LEON 1,9 TDI PD - TEŠKO SE ŠALTA TREĆA BRZINA ?

Datum objave: 30.04.2013 13:58:06
Slika
PITANJE:

Postovanje, Imam dva pitanja za Vas, u vezi dva osobna vozila. 1. Posjedujem vozilo marke Seat Leon, 2008god, 100 000 km, 1.9 tdi~ kupljen prije 2 mj od osobe koja se "dobro" (pretpostavka!) brinula o njemu. Vozilo je u izvrsnu stanju, samo me brine jedan problem: naime kod prebacivanja brzina posebno se to odnosi na 3.brzinu malo steka, tj.zastaje i tesko se ubaciva. Ali to nije svaki put. Zato me i brine to. Pomoc..... 2. Drugo vozilo je Seat Cordoba, 2002.god, 1.9 tdi~ problem sa daljinskim zakljucavanjem. Kljuc radi, ali jednostavno ne prepoznaje kôd. Ima li neko brzo i jednostavno rjesenje, ili..? Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Problem s trećom brzinom može biti u mjenjaču ili izvan mjenjača . Ako je problem u mjenjaču najčešći uzroci su ; sinhron, vilica, kanđa, klizači, zupčanik . Za ovo je potrebna demontaža i popravak mjenjača. Ako je uzrok izvan mjenjača , gotovo uvijek je uzrok istrošenje na mehanizmu za šaltanje brzina . Ovaj popravak je znatno jednostavniji i jeftiniji od prethodnog . U vezi daljinskog zaključavanja neispravnosti mogu biti ; baterija u daljinskoj komandi, daljinaska komanda, prijemnik signala, bravica vozačevih vrata. Brzo rješenje je jedino ako je neispravna baterija u daljinskoj komandi i njezina zamjena.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,6 i. - SAM DODAJE GAS ?

Datum objave: 29.04.2013 15:38:25
Slika
PITANJE:

Lijepi pozdrav.Imam audi a4 1.6 benzin 95. god.Pri nizim brzinama a u leru pogotovo sam dodaje gas ne jako maksimalno do 2 tis okretaja ali odjednom to napravi i desetak puta i zbog toga ga je jako tesko voziti. Spojili su ga u servisu na kompjuter i ne pokazuje nikakvu gresku.Promijenili su klapnu gasa i opet isto. Ja sumnjam na kompjuter motora. Pomagajte. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Niste rekli kavu pomoć trebate ? Točan uzrok može se otkriti na samom vozilu stručnim pristupom i ispitivanjem. Moguće neispravnosti su ; senzor temperature motora, aktuator minimuma, senzor temperature usisanog zraka, senzor položaja zaklopke snage, propuštanje na usinom kolektoru, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora, regulator tlaka goriva, injektori .

na vrh Povratak na vrh

SUZUKI SX4 1,6 i. - POVEĆALA SE POTROŠNJA ?

Datum objave: 29.04.2013 13:22:17
Slika
PITANJE:

poštovani vozim suzuki sx4 4x4 sa motorom 1.6 iz 2007. prije servisa kompjuter mi je pokazivao apsolutno maksimalanu brojnku potrošnje od 22 litre. nakon servisa ta brojka ide na 30 litara (pri ubrzanju na ful gasu,..) također primjećujem da je srednja potrošna pvećana. o čemu se radi? dali je moguće da je mapa promjenjena ili omjeri poremećeni? zahvaljujem na odgovou

ODGOVOR:

Mogući poremećaji i neispravnosti su na tri sustava i to na mehaničkom sustavu motora, na sustavu elektronskog ubrizgavanja goriva, na sustavu za stvaranje iskre na svjećicama. Neispravni mogu biti pojedini senzori motora, lambda sonda, mjerač mase zraka, loša iskra na svjećicama, potenciometar leptirastog ventila, mehanički uzroci na motoru, ECU centrala. U ovom slučaju najbolje je obaviti stručni pregled motora i tada će se sigurno znati uzrok povećane potrošnje goriva.

na vrh Povratak na vrh