Danas je: 20.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FORD MONDEO 2,0 i. 16V - NEJASNO LUPANJE IZ MOTORA ?

Datum objave: 13.03.2013 14:43:30
Slika
PITANJE:

Pozdrav, radi se o ford mondeu 1997 godina, 2.0 Zetec motor sa 315000km. stvar je u tome da kod hladnog paljenja cuje se lupkanje, ne kakvo uzrokuju hidropodizaci, oni imaju metalan ostar zvuk, ovo je dublji zvuk koji dolazi iz predjela poklopca ventila, hidropodizaci su promjenjeni u fordovom servisu i nista se nije stisalo, znaci kad ujutro upalim auto lupka na ler gasu ali kao samo na jednom cilindru, nakon nekoliko minuta prestaje lupati na leru, i lupa samo kad dodajes gas i pod opterecenjem, a kad se auto ugrije radi najnormalnije. Kupio sam alat za blokadu radilice i bregastih osovina i sam sam vadio ponovo bregaste i primjetio da na lezajevima kod 4 klipa ima nekih zareza, nisu prestrasni ali kad prođete noktom preko njih osjeti se udubljenje, dali je moguce da je to uzrok problema. I ako se odlucim za kupnju polovnih bregastih vratila dali moram vaditi glavu motora i nositi na brusenje ili tako nesto jer na glavi su oni lezajevi na 4 cilindru izgrebani, ili mogu staviti drugu bregastu sa njezinim "gornjim" lezajevima a glavu da ne diram... Hvala

ODGOVOR:

Kada postoje problemi kao što ste ih Vi naveli tada treba neposrednim uvidom na vozilu, ispitivanjem, mjerenjem, logičnim zaključivanjem, točno defektirati kvar i nakon toga isti otkloniti. Takvu odgovornost mora preuzeti svaka osoba koja mora postići rezultat . Mi u teoriji možemo raspravljati na dugo i široko ali u konkretnim slučajevima moramo donositi sami važne odluke i zaključke. U ovom slučaju reči da uzrok lupanja mogu biti bregaste osovine, podizači, ventili, osovinice klipova, pojedina istrošenja u motoru . Međutim takav opčeniti zaključak ne znači ništa bez konkretnog i jednoznačno defektiranog kvara. To bi značilo da umjesto Vas ( koji ste obavili uvid na vozilu i koji ćete raditi na vozilu ) nitko ne može donositi konkretne ocjene i odluke što će se raditi i kako će se raditi . Takve odluke s punom odgovornošću donosim  svakodnevno prije nego počnem raditi na nekom vozilu . Ako ima kavih nejasnoća nazovite na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

AUDI TT 2,0 TFSI - MUČI ME KRAJNJA BRZINA VOZILA ?

Datum objave: 13.03.2013 14:20:19
Slika
PITANJE:

Postovani g.Meicu, imam problem sa Audijem TT 2.0 tfsi, 2008.g. 76000 km. Naime, dvije me stvari interesiraju; prvo kada je motor hladan, odnosno kada ga upalim ujutro..cuje se zupcasti remen.. Taj zvuk je manji kako se grije motor.. Ali ne nestane skroz do kraja(napominjem da sam auto kupio od prvog vlasnika, i njemu se tako cuo remen pa sam inzistirao da ga promjeni sto je i ucinjeno u servisu, i opet se cuje) Druga stvar koja me muci je krajnja brzina.Naime, cudno mi je da auto maksimalno ide 220 kmh, jer iako su gume ogromne, ali serijske 255/35/19, imao sam golfa gti sa istim motorom i po satu je isao bez problema 240, a audi je i laksi i aerodinamicniji?!napiminjem da kod ubrzanja ne primjecujem nikakve probleme, ali na krajnjoj kao da nema snage!! Hvala najljepsa na odgovoru.

ODGOVOR:

Zvuk koji ste opisali da nastaje na zupčastom remenu treba čuti direktno na vozilu kako bi se izbjegle subjektivne procjene i interpretacije. U vezi snage motora mogu reči nešto više . Gume koje su sada na vozilu su za nijansu veće i pri velikim brzinama otpori kotrljanja se višestruko povećavaju. Međutim ove gume su još uvijek dozvoljenih dimenzija. Vaše vozilo ima 200 KS a Golf GTI 2,0 TFSI ima 240 KS . Uz to treba provjeriti da li se radi o istim prijenosnim omjerima u mjenjačima . Korisno bi bilo obaviti kontrolu brzinomjera putem GPS-a na oba vozila. Na kraju često ima presudni utjecaj mehaničko i opče stanje pojedinog motora. U tu svrhu najbolje je ispitati kakav je aktualni software-a na vozilu i na kraju se može točno ispitati snaga motora na valjcima .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,0 TDI PD - PLAVI DIM I RADI NA TRI CILINDRA ?

Datum objave: 13.03.2013 12:04:49
Slika
PITANJE:

Radi se o Pasatu variant 2006g 2.0 tdi 140 konja pumpe dize motor problem je kod jutarnjeg paljenja motor upali baci plavi dim i kao da radi na tri cilindra dam malo gasa radi normalno ali vibrira , kad se ugrije vibracija više nema,na trećem cilindru su mi mjenjali diznu dijagnostika pokazuje dobar rad svih dizni dali je problem u turbini ili možda grijači neki put moram više verglati da upali ali rijetko automobil ide odlično i prima gas molio bi pomoć.HVALA

ODGOVOR:

Plavi dim i neravnomjerni rad motora su međusobno povezani. U tom momentu motor radi na tri cilindra  a plavi dim je dizel gorivo koje se nije zapalilo u cilindru. Kada se motor malo zagrije, motor počinje raditi na sva četiri cilindra i plavoga dima više nema. Stručnim ispitivanjem na vozilu mogu se otkriti neispravnosti . Najčešći uzroci su : grijači, dize, zrak u sustavu goriva, EGR ventil, nečistoča u gorivu, lošija kompresija na jednom od cilindara, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,5 TDI QUATTRO - VELIKA POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 13.03.2013 08:33:56
Slika
PITANJE:

postovani,imam audi a6 2.5tdi quattro 2002 god 132kw,auto ims veliku potrosnju,ponekad trzne kad mjenja brzinu,nisam napomenuo,automatski mjenjac je. ponekad kad dam gas,motor reagira u zakasnjenju,pa tek onda ubrza. Mozete mi Vi ovdje reci sta bi moglo biti,odnosno kako doc do kvars. Unapred zahvaljujem.

ODGOVOR:

Kvar se može otkriti stručnim pristupom i pojedinačnim ispitivanjem . Ispitati treba : mehanički sustav motora ( faza, kompresija, bregaste osovine, začepljenje na usisnoj strani motora ), sustav za dobavu zraka u motor ( tlak turbine, regulaciju turbine, intercooler ) , sustav za dobavu doriva ( dize, filteri, zrak u gorivu, visokotlačna pumpa ) , sustav za upravljanje motorom ( električna instalacija, pojedini senzori motora, davači impulsa , aktuatori, ECU centrala ) . Kao što vidite za ispitivati ima toga malo više. Samo ispitivanje može potrajati malo duže .

na vrh Povratak na vrh

FIAT DOBLO 1,9 D - LUPANJE IZ MOTORA ?

Datum objave: 12.03.2013 19:44:57
Slika
PITANJE:

Imam problem s Fiat Double 1,9 D 2001. godište. Skidao sam glavu motora, nema kvara nigdje a i dalje se javlja lupanje kad se auto zagrije. Promijenio sam 1 diznu, te je lupkanje prestalo samo jedan dan pa se drugi dan ponovno javilo. Može li biti do bosch pumpe? Unaprijed zahvaljujem na pomoći.

ODGOVOR:

Visokotlačna pumpa je vrlo vrlo rijetko uzrok lupanja. Bitno je moći zaključiti da li lupanje dolazi iz glave motora , iz bloka motora , iz kartera. Prema tome se može izvuči zaključak da li lupa : bregasta, podizači, ventili, klopovi, ležajevi radilice.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI - MOTOR SE ČUDNO PONAŠA ?

Datum objave: 11.03.2013 19:24:39
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav gospodine Meić!Imam 2 pitanja ako možete pomoći. Golf 3 1.9 tdi 110 ks-AFN., jako čudno se ponaša samo na nižim temperaturama ujutro ,ponajviše dok nije potpuno zagrijan!Naime,na nižim obrtajima,posebno u 2.i 3.brzini motor sam počne kočiti i u tom času iz auspuha dimi plavo,dok ne dodam jači gas,tad nestane,napravi trzaj i krene normalno!To se pojavljuje zadnje 2 g.Napominjem da i na većim minusima pali od prvog okretaja i radi odlično! 2. u zadnja 2 mj.na brzinama poviše 160 km/h automobil primjetno lošije vuče i ne postiže max.brzinu,dok je na nižim brutalan(oko 200 ks i 6-brzinska getriba)!Provjerio sam vakuume,elektromagnetski v.turbine,čistio turbinu,promjenio filter goriva,MAF reagira,čišćen EGR,itd.I primjetio sam da je na brzoj vožnji temperatura skoro uvijek 90,čak i malo prijeđe,dok prije par mj.nije ni tad dosezala više od 80-85 stupnjeva!P.S.dijagnostiku nisam izvršio jer je negdje u prekidu,pa neće uć! Unaprijed Vam veliko hvala!

ODGOVOR:

Uzimajući u obzir sve detalje koje ste naveli i što ste sve radili , mislim bi najkorisnije bilo da Vam navedem redoslijed pojedinih ispitivanja, možda će Vam to pomoći . Redoslijed je slijedeći : mehanički sustav motora a ispituje se, faza motora, kompresija, začepljenje na usisnim kanalima, začepljene na ispuhu motora . Sustav dobave goriva a ispituje se , filteri, čistoća rezervoara, prisutnost zraka u gorivu . Sustav za upravljanje motorom a ispituje, pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, EGR ventil, senzor radilice, senzor pedale gasa, električna instalacija motora, ECU centrala motora. Sustav za dobavu zraka u motor a ispituje se , senzor tlaka turbine, ventil za rasterećenje turbine, sustav za regulaciju turbine, tlak turbine. Na kraju ostaje samo visokotlačna pumpa i dize . Činjenica da ste nešto čistili ne znači da nakon toga taj dio ili sklop ispravno radi .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 i. - MOTOR PREKIDA U VOŽNJI ?

Datum objave: 11.03.2013 13:35:10
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam Octaviu mk2 1.6 benzin-plin i napravljen je redovni servis na kojem nisu otkrili zasto auto skosa,trokira na cca 1,5 do 2,5 tisuce okretaja.Kompjuter ne pokazuje gresku,svijecice su nove...Ista stvar se dogada i na plin i na benzin.U ovlastenom servisu su mi rekli da se tako mogu vozit ali nesto nije u redu jer nesto prekida struju a oni ne mogu otkrit sta bi to moglo biti...hvala

ODGOVOR:

Točan uzrok mogu navesti nakon pregleda i dijagnostike motora. Moguće neispravnosti su : probijanje visokog napona, bobina, kablovi, lambda sonda, senzor radilice, senzor bregaste, EGR ventil, senzor položaja zaklopke snege, loša iskra na svjećicama, električna instalaciaj motora, mehanički uzroci u motoru, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 SDI - PUNO TROŠI I CRNO DIMI ?

Datum objave: 10.03.2013 18:47:34
Slika
PITANJE:

Poštovani, dakle imam problem sa polom 1.9 sdi 2004g.,kupio sam ga novoga i njegova je potrošnja bila nekih 4,5l u prosjeku,živim u malom gradu pa nema puno zaustavljanja,gužva itd..odjednom mi se je potrošnja povećala u ljetnom periodu na 6,5l a u zimskom i do 9l...auto crno dimi kada mu se stisne gas,znači da sva nafta nesagorjeva...filteri su svi promjenjeni,agr ventil je kao nov...mislim da je malo izgubio na snagi ali nemogu baš ocijeniti jer se je ovaj problem počeo postepeno pojavljivati,tako da čovjek teško može ocijeniti,ulja troši oko 1l od izmjene do izmjene(stavljam sintetiku,tako da ga mjenjam svakih 12000km),auto pali dobro,i ljeti i zimi...na diagnostici nepokazuje nikakve greške,a bosh pumpu me je strah dati na servis jer nevjerujem da je ona,a kolega je imao dosta neugodnih iskustava sa njima,jer su mu naplatili stvari koje nisu radili(kasnije je shvatio da nije bio problem uopće u bosh pumpi).Jel možda postoji mogućnost da je neki od senzora temperature ili rashladne tekućine pokvaren,pa da auto duže radi pod čokom,jer na neke duže relacije troši ispod 5l...samo da napomenem nije mi problem ta potrošnja (financiski),samo me je strah da ne ispere subline cilindara i da se napravi veća šteta...jel postoji mogućnost da dijagnostika neprepozna grešku na nekom od tih senzora? nadam se da sam Vam uspio objasniti što me muči unaprijed zahvaljujem...

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu navesti ću moguće neispravnosti a to su ; filteri, začepljenje na usisnoj strani motora, EGR ventil, regulator količine goriva, dize, mjerač mase zraka, senzor temperature motora, senzor položaja pumpe, začepljenje ispušnog sustava, mehaničko stanje motora, visokotlačna pumpa. Nakon što sam naveo moguće neispravnosti, opet nećete znati što je neispravno i zašto je povećana potrošnja goriva. Točan uzrok se može znati tek nakon stručnog pregleda i ispitivanja na vozilu . Prilikom ispitivanja najmanje je vašan dijagnostički uređaj a jedini bitan faktor je stručnjak koji obavlja ispitivanje . Ukoliko sumnjate u poštenje pojedinih servisa, naravno da tamo nećete ići . Ići ćete tamo gdje mislite da ćete za svoje novce dobiti stručnu i profesionalnu uslugu.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO CLASSIC 1,9 SDI - POMOĆ U VEZI IZBORA AUTOMOBILA ?

Datum objave: 10.03.2013 09:32:21
Slika
PITANJE:

Poštovani! Molio bih jednu pomoć u vezi izbora automobila. Evo ovako, uzeo bih Pola Classica. Koji biste mi motor preporučili 1.4, 1.6 ili 1.9 SDI, i o kakvom se autu radi, i na šta moram paziti, koje su im slabe točke? Radi se o cijeni oko 1500 - 2000 eura, i dali biste mi preporučili još kakvo vozilo u toj kategoriji pošto sam u nedoumici, a naše je tržište prepuno sumnjivih rabljenih vozila, da ne pričam od slupanih pa popravljanih, ili onih ukoje se dodaju aditivi i strah me da ne uložim novac u vreću bez dna. Unaprijed zahvalan na stručnom odgovoru ( već ste mi jedanput pomogli kad sam htio uzeti Opel Vectru, ali je nisam uzeo pošto sam od prodavača zahtijevao dijagnostiku i pokazalo se da je motor pri kraju). Damir Grbac iz Vinkovaca.

ODGOVOR:

Najbolji izbor bi bio motor 1,9 SDI ali u z uvjet da je motor u dobrom stanju. Stanje motora i vozila opčenito možete utvrditi jedino stručnim pregledom u servisu . Tada se mjeri kompresija i obavljaju ostale kontrolne radnje ( vidite detalje takvog pregleda na ovoj mojoj stranici ) . Jedino tako možete izbjeći neugodna iznenađenja. Vozila VW su u principu kvalitetna i nemaju mana , jedino morate paziti u kakvom stanju je vozilo kojega ćete kupiti .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 D - MOTOR TROŠI ULJE ?

Datum objave: 10.03.2013 09:22:22
Slika
PITANJE:

postovani gospodine meicu ja imam golfa 3 po zimi pali super ali mi ulje trosi a ne dimi na auspuh ne baca plavi dim a ulja nestaje ako mi mozete rec sta je u pitanju i koliko dode polu generalka motor je 1.9 obicni dizel nije turbo

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje samo na tri načina i to : propuštanje ulja iz motora ( to se odmah lako utvrdi jer postoji trag curenja ) , potrošnja ulja na vodilice ventila , potrošnja ulja kroz klipne prstenove. Pregledom Vašega vozila može se točno utvrditi na koji način motor troši ulje , predložiti rješenje i navesti cijenu popravka. Troškove bih mogao navesti nakon pregleda vozila.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 CDI - ČUJEM UDARAC KADA ŠALTAM BRZINE ?

Datum objave: 07.03.2013 17:22:03
Slika
PITANJE:

Zdravo. Imam pitanje vezano za mercedes E220 CDI elegance oprema 2003 godiste, limuzina, rucni mijenjac sa 6 brzina.. kada vozim recimo u 2 brzini (mada se to desava u svakoj brzini) i dadnem gas malo jaci, to jest nabjerem brzinu, i kada hocu presaltati, tacno u tome momentu kada stisnem kvacilo cuje se "bum" hlupi nesto..taj udarac kako ja cujem u vozni dolazi od zadnjeg dijela auta..bilo to iz 1 u 2 brzinu ili nebitno..koja god brzina kad stisnem kvacilo hlupi jako..a iz 5 i 6 brzina npr kad to uradim cuje se dosta manje..mozda zbog toga jer je veca brzina i buka, nebitno..uglavnom kad nabjerem brzinu i kad stisnem brzo kvacilo hlupi jako..a kad to uradim sasvim lagano,ono bas sporo kada stisnem kvacilo onda se ne cuje udar..a kad znaci normalno vozim kao svaki covjek i presaltam kao sto bi i vi, onda hlupi..uglavnom to ne smije hlupati to se zna..bio sam kod jednih majstora rekli su mi da su uporne spone problem, da ih trebam zamijenut i nebi bilo udara...drugi majstori su mi rekli da su seleni zadnji a ne uporne spone..i sad treci majstor je provjerio uporne spone i selene kaze da uopste oni nisu otisli da cu dzaba bacati pare dok to sve izmijenim i da se nece nista promjenuti, vec da mu dodjem sledecih dana pa da mi kako treba pregleda i nadje sta je uzrok, al misli da bi moglo biti nesto oko kvacila i da udarac prenosi nazad jer je zadnji pogon pa nam se cini da je udar od s pozada, ali bi opet provjerio sve dok ustanovi sta je..a sva 3 majstora su rekli da nije mijenjac..zanima me sad vase misljenje sta bi to sve moglo biti, jeste li imali takvih slucajeva.. Unaprijed vam se zahvaljujem i veliki pozdrav iz Bosne.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu udarac nastaje između mjenjača i diferencijala . To se događa zbog zračnosti ( istrošenja, mrtvog hoda ) na pojedinim dijelovima transmisije . Najčešći uzroci su : križevi kardana, srednji ležaj kardana, gumeni zglob koji povezuje kardan s prirubnicom mjenjača, prirubnica diferencijala. Uz navedeno moguće je još da se to događa na poluosovinama, na zglobovima poluosovina, na konusno tanjrastom zupčaniku diferencijala . U rijetkim slučajevima ( kod starijih vozila ) uzrok mogu biti i gumeni blokovi diferencijala. Svaki bolji automehaničar će nakon pregleda Vašega vozila vrlo brzo otkriti mjesto lupanja i odmah predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,0 HDI - HIDRAULIKA

Datum objave: 07.03.2013 16:47:27
Slika
PITANJE:

poštovani imam citroen c5 2009 godina 2.0 hdi, na displeju mi je pokazalo neispravan ovjes max brzina 9okm/h, a primjećujem ulje ispod desnog točka, zanima me sta mi je činiti i koliki kvar može biti, unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu najvjerovatnije je došlo do oštećenja cijevi hidraulike ovjesa. U tom slučaju kvar nije ni skup niti kompliciran . Mijenja se samo oštećena cijev. Najprije obavite pregled vozila na servisnoj dizalici a nakon toga rješavajte kvar koji ćete otkriti.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - AKUMULATOR

Datum objave: 07.03.2013 15:32:50
Slika
PITANJE:

Dakle, prije par dana upalila mi se lampica akumulatora.. Koja stalno gori.. Bio u ovlaštenom servisu,na dijagnostici.. Sve je uredu, alternator uredno puni akumulator..Jedino mi je čovjek reko da je akumulator slab i da bi ga trebalo promjeniti..Ok.. Kupim i stavim novi i dalje je lampica upaljena... Ali sve je s autom uredu..Pali bez problema i nikakvih problema u vožnji nema... Pa me zanima da li je već možda bio takav slućaj i ako je šta je napravljeno.. Auto je 2003 god.. ima 140 000 km.. redovno servisiran. nikada niti jedan kvar nisam imao... Zahvaljujem na odgovoru...

ODGOVOR:

Vi vjerovatno idete u ovlašteni servis jer vjerujete u stručnost i dobre namjere toga servisa. Ako je to tako zašto niste tražili da Vam nakon stručnog pregleda Vašega vozila otkriju uzrok zbog čega se pali lampica akumulatora i odmah predlože rješenje. Sigurno nije sve ispravno kada navedena lampica svijetli. Neposrednim uvidom i ispitivanjem sigurno mogu otkriti kvar i isti otkloniti . Moguće neispravnosti su : električna instalacija, diodni most, pobudne diode, regulator napona, rotorski namotaj, pad napona na pojedinim električnim vodovima, ploča s osiguračima i relejima, ostale netipične greške . Niste uopče naveli o kojem vozilu se radi pa ne mogu navesti još mogućih neispravnosti. Kada trebate neku uslugu servisa tada je najbolje reči koji problem imate i zatražiti da Vam servis navede troškove popravka i uz Vašu suglasnost da otkloni kvar.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. 16V - LAMBDA SONDA ?

Datum objave: 06.03.2013 20:52:16
Slika
PITANJE:

lambda sonda za megan 2007,cijena i ugradnja orginala i zamjenska koja se isplati i na kaj može utjecati,hvala

ODGOVOR:

Ako ste sigurni da je stvarno neispravna lambda sonda onda njezinu cijenu možete saznati u svakom skladištu dijelova Renault kada navedete broj šasije vozila. Cijena rada za ugradnju lambda sonde je 100,- kn . Često puta kada ne radi lambda sonda uzrok nije sama sonda nego moguće brojne druge neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,5 TDI - RAZBIO SAM KARTER ?

Datum objave: 06.03.2013 19:18:02
Slika
PITANJE:

Poštovani!! Imam Problema sa Audi A6 2,5 TDI 150 KS prije nekoliko mjeseci probio sam Uljni karter i to sam vrlo brzo primietio i tako da sam odma stao ali ipak je ulje uzašlo nisam ga više palio dok nisam sve to uradio ali sad su počeli problemi nešto je počelo da lupa u motoru i ovaj moj tako zvani "Mehaničar" mi je zamijenio klackalice kaže da je to otišlo ali kad sam jučer dobio auto nazad još više lupa ili struže prilikom davanja gasa sad je došo na tu ideju da je moguće da je otišo neki leteći ležaj na radilici i da je uzrok od toga što sam probio taj Uljni karter prilikom vožnje auto drhti svo mjenjač,papuče od gas-a,kočnice itd imam osjećaj kao da će se svaki momenat raspasti dali neko ovde ima neko iskustvo sa takvim problemom Hvala unaprijed...

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moguće je da su nastala dva velika kvara . Prvi kvar je nastao zbog razbijanja kartera i moguće je da je oštećen jedan ili više ležajeva radilice. Drugi kvar je nastao na ovjesu , poluosovinama ili transmisiji a uzrok toga kvara je isti udarac koji je i razbio karter. Najjeftinije ćete proći ako Vaše vozilo pregledaju u najboljem servisu i tada ćete dobiti točnu informaciju , što je oštećeno i kolika je cijena popravka.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,1 i. - HLAĐENJE MOTORA ?

Datum objave: 06.03.2013 15:52:41
Slika
PITANJE:

Imam Fiat Punto 1.1 *96 godiste. Imao sam dosta problema u hladjenju motora tako da je jedanput prokuvao. Obrada glave...itd... Na tabli postoji samo lampica kao indikator pregrijavanja. Moje pitanje glasi da li mogu i na koji nacin da pored tog indikatora postavim sat sa kazaljkom (posjedujem jedan,VEGLIA BORLETTI 40-120 stupnjeva). Koji senzor ce odgovarati u tu svrhu i gdje se ugradjuje (da li je moguce ugraditi ga namjesto postojeceg senzora za pregrejavanje ili je potrebno busiti blok)? Jos jedno pitanje, u radu u mjestu kada pritisnem spojku zvuk je normalan ali kada je otpustim cuje se neko cesanje ili blago kuckanje. Sto bi to moglo biti - druk lezaj ili je mjenjac? HVALA

ODGOVOR:

Najjednostavnije je da ugradite univerzalni instrument za temperaturu motora kojega možete staviti na neko zgodno mjesto . Uz taj instrument ćete dobiti i odgovarajući indikator za temperaturu. Indikator ugradite negdje na glavu motora jer ćete tako imati vrlo precijznu informaciju o stvarnoj temperaturi motora. Mjesto ugradnje treba odabrati logičnim razmišljanjem . Ne bi bilo dobro da ugrađujete neki termometar na instrument ploču jer tako možete izazvati neki kvar . Zvuk koji čujete kako "kuckanje" dolazi iz mjenjača a uzrok su istrošenja u samom mjenjaču . To se može riješiti revizijom i servisom samog mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 T - NAKON UGRADNJE DRUGOG MOTORA, NEMA SNAGE

Datum objave: 05.03.2013 16:38:08
Slika
PITANJE:

Decki imam neki poteskoca sa kolima vozim audi a4 18t 120 kw cipovan u SM. E sada mjenjao se motor u klima jer mi je lanac bregaste probio deklo motora zelio sam da promjenim komplet motor kao sto sam i uradio inistalacija ostala ista jer mi je kod motora isti BFB kao i stari.. Pocele su da mi se dogadjaju cudne stavrari na kolima vozio sam ih par mjastora ali nitko da mi kaze pravi uzrok problema samo me deru po djepovima a niko nista ne napravi.. Kola kada su hladna idu kao kao raketa ali cim predjem 10-tak km pocnu problemi,Upali mi se PRND i samo gori kola gube vucu pocne da se sve trese. Kada dam gas podje da huci nesto iz haube kao da ce motor da se raspadne. Danas ga skocao na kompjuter izbacio slejdece greske: 1.17887 Boost kocenja Vakum sistem:Mehanicka neispravnost P1479-008 Nevjerovatan signal 2.16716 Senzor udara 1(G61) : Signal pre nizak p3027-002 Donji limit prekratak 3.17698 Temp senzor rash.tek na izlazu hladnjaka (g83) signal premalen P1290-002 donji limit neizmjenican 4.18522 Oxygen (LAMBDA) senzor ,b1s2. interni otpor previsok P114-008.Nevjerovatan signal 5.16795 Sistem sekundarnog ubri..zraka pogresan protok detektovan P0411-002 donji limit dosegnut I na mjenjacu: 1.18149 Adaptacija pritiska kvacila limit dosegnut -P1741- E sada momci odakle da krenem ne znam ni sam dobrodosli savjeti ?

ODGOVOR:

Šifre grešaka koje ste naveli ne znače ništa i mogli ste ih očitati još mnogo a Vi i dalje ne znate što je neispravno . Stručnjaci koji rade diagnostiku koriste ovakve podatke samo kao smjernice koje ih upučuju u daljnja pojedinačna ispitivanja pojedini dijelova i sklopova. Interesantno bi bilo čuti osobu koja Vam je rekla da prepišete ove podatke. Navesti ću Vam jedan primjer iz dijagnostike motora : dijagnostički kompjuter je kao grešku naveo neispravnu lambda sondu . Po toj logici bi neiskusan mehaničar ili amater odmah išao mijenjati lambda sondu . Međutim pravi stručnjak bi najprije provjerio: tlak goriva, visokonaponske kablove, svjećice, bobinu, ulazni napon na bobinu, propuštanje na usinom kolektoru i t.d. Na taj način bi točno defektirao uzrok zbog kojega ne radi lambda sonda jer sve navedene neispravnosti mogu blokirati rad lambda sonde . Znači da bi se bez ikakve potrebe ugradila nova lambda sonda koja open ne bi radila. Iz ovoga možete izvuči zaključak da se dijagnostika motora radi s brojnim uređajma , instrumentima, alatima, koristi se baza podataka u kojoj postoje karakteristike i mjerne veličine za sve senzore , davaeče, aktuatore. Na kraju savjet u vezi daljnjeg ispitivanja i iznalaženja kvara/kvarova . Redoslijed ispitivanja treba biti : mehanički sustav motora, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, susta dobave zraka u motor, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav za upravljanje motorom, sustav za upravljanje automatskim mjenjačem.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - MOTOR SE GASI U VOŽNJI ?

Datum objave: 05.03.2013 16:15:06
Slika
PITANJE:

Poštovani Gospodine Meić,ovako imam peugeot 307 2.0 HDI 80 KW,2002 godina,presao 210 000 km,problem je sledeci auto mi se vec par dana gasi u voznji,takodjer je upalio lampicu od FAP filtera i ESP-a,pise jos da abgas raeiningung anomalie i esp,asr anomalie,i auto nece kad te dvi lampice rade preko 3000 obrtaje,zna se desit da auto kada se ugasi esp,da ide preko 3000 obrtaja nesmetano sto lampica od fap filtera gori,i jos kada obe lampice radi kada gasim vozilo i okrenem kljuc na off,vozilo i dalje radi nekih 10-ak sekundi i posle toga se ugasi,provjerom kod svojih majstora su mi rekli da je mozda neki ventil u pitanju sto vuce gorivo mislim neki rg ili agr tako nekako,a za filter su provjerili na racunalu da adativa ima i pise adativ je OK,uredjaj koji treba da povuce adativ je uredu i neznaju zasto nece da ga povuce,i jos nesto cijev od auspuha je istruhnula ne puno cijev od lonca sto ide do fap filtera,zelim Vam se zahvalit unaprijed i dosta sam citao vase odgovore na razne problema,zelim Vam puno puno uspjeha i da tako nastavite Bog Vam dragi dao zdravlja,veselja i puno uspjeha.Hvala Vam jos jednom pozdrav

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu probleme treba rješevati po nekom redoslijedu . Jasno je da motor nema snage i da je dotrajao dio ispušnog sustava . FAP filter je posebna priča i u ovom slučaju on može biti začepljen . Kada je začepljen motor nema snage . Najprije treba urediti ispušni sustav i FAP filter a nakon tog po potrebi i ostalo što se otkrije kao neispravnost. FAP filter se ponekad može uspiješno i očistiti , ako čišćenje ne uspije treba ugraditi tvornički reperirani FAP filter, napuniti tekućinu za FAP filter, obaviti programiranje FAP filtera, pokrenuti postupak regeneracije FAP filtera. Nakon opisanog postupka i izvedenih radova, motor će dobro raditi , imati će potrebnu snagu i ubrzanje. Ovakve radove ne možete obaviti u svakom servisu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II - RASHLADNA TEKUĆINA

Datum objave: 05.03.2013 10:36:39
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI GOSPODINE MEIĆ IMAM REMAULT MEGANE 2 STAR 5 GODINA U AUTU JE ORGINAL TVORNIČKI ANTIFRIZ ALI MI SE U GODINU DANA ZNA SPUSTITI 0D 1 D0 1,5 DL ŠTO ZNAČI DA TOLIKO ULIJEM DESTILIRANE VODE ZNAČI U OVIH 5 GODINA ULIO SAM OKO 7 DO 8 DL DESTILIRANE VODE PA ME INTERESIRA DAL JE ANTIFRIZ IZGUBIO SVOJSTVA I DAL GA JE POTREBNO ZAMJENITI POŠTO PROŠLE GODINE NA GODIŠNJEM SERVISU JE BIO ISPRAVAN AL OD ONDA SAM ULIO 1.5 DL DESTILIRANE VODE INAČE AUTO JE PROŠO 30000 KM S POŠTOVANJEM

ODGOVOR:

Antifriz se redovito mijenja svake dvije do tri godine. Razlog zbog kojega se mijenja nije opasnost od njegovog smrzavanja . Nakon dvije do tri godine u antifrizu nastaje kemijska reakcija i tada antifriz postaje kemijski agresivan i počinje otapati metalne dijelove rashladnog sustava. Dakle to je jedini razlog zbog kojega se on mijenja. Kada se stavlja novi antifriz on se razrijeđuje s običnom vodom a ne s destiliranom . Novi antifriz treba imati koncentraciju od -38 do -42 ° jer takva koncentracija djeluje antikorozivno  ( 2 do 3 godine ) na rashladni sustav.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 55 1,1 i. - KAKO ISPRAVNO UREDITI GLAVU MOTORA ?

Datum objave: 05.03.2013 08:46:49
Slika
PITANJE:

Pozdrav...imam nekolio pitanja za Vas..naime imam vozilo FIAT PUNTO 55... benzinac... prije 2 mjeseca je mjenjana brtva glave takoder sam se obratio vama za savjet posto sam bio neodlucan sto napraviti,i koliki je trosak....sada me zanima...vozilo je odjednom pocelo vise trositi,gubiti snagu,nesto podosta lupa u motoru tj u gornjem djelu motora..... kada sam mjenjao brtvu glave dalo se primjetiti da su ventili podosta izgorili..to mi je rekao i majstor kod kojeg sam vozio fiat da bi bilo pozeljno zamjeniti uz brtvu glave i ventile no zbog financijske situacije nisam bio u mogucnosti mjenjati i ventile... uvjeren sam da to lupanje koje dolazi iz gornjeg djela motora uzrokuju vetili...odlucio sam se izvesti taj podhvat sam posto znam neke stvarii...no ipak zelim cuti vase savjete kojim redom ici,sto raditi,koje postupke izvoditi te kliko bi me to sveukupno izaslo ako bih ventile sam mjenjao..?

ODGOVOR:

Potpuno razumijem Vašu situaciju u vezi troškova, međutim bez obzira na skupoču pojedinih dijelova i radova , kada se radi zahvat na glavi motora ili bloku motora svi radovi moraju biti izvedeni stručno, kvalitetno i besprijekorno. Razlog za to je veliko termičko , dinamičko i mehaničko opterećenje glave motora. Ako se sve dobro ne napravi to je onda bacanje novaca jer se ne može postići kvalitetan rezultat ( motor loše radi, troši više goriva, nema snage ) . Sada ću Vam opisati postupak što se sve radi na glavi motora kada istu treba kompletno revitalizirati i osposobiti da dugoročno dobro radi . Nakon demontaže glave motora potrebno je obaviti kompletno rastavljanje svih dijelova s glave motora a to su : bregasta osovina, podizači ventila, ventili, usisni i ispušni kolektor, ostali priklučci na glavi. Nakon toga sve treba pažljivo očistiti i oprati. Kada je sve čisto, mogu se utvrditi i izmjeriti sva istrošenja . U većini slučajeva istrošenja su na ; vodilicama ventila, ventilima, sicevima ventila. Vodilice ventila se mijenjaju, ventili se nekada mijenjaju a ako isti nisu previše istrošeni samo se bruse. Sicevi ventila se samo obrađuju brušenjem. Glava motora se također obrađuje brušenjem kako bi se skinule sve neravnine s dosjedne površine na koju naliježe brtva glave motora. Nakon toga se sve skupa sastavlja i obvezno se podese ventili dok je glava motora još na radnom stolu. Kada se takva glava motora ugradi na motor , ona funkcionira kao da je izišla iz tvornice. Motor lijepo radi, kompresija postane veća, usini i ispušni kanali su čisti , ventili odlično zatvaraju . Kao rezultat toga motor ima bolje ubrzanje, veću snagu i manju potrošnju goriva. Ukoliko bude imali  nekih nejasnoća u vezi ovoga slobodno me nazovite za pomoć na tel. 060/6060-44.

na vrh Povratak na vrh