Danas je: 30.04.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

GOLF 5 - HIDROPODIZAČI

Datum objave: 14.03.2015 08:38:34
Slika
PITANJE:

Poštovanje, Od neki dan sam vlasnik ww golf 5 1,4 75ks 2006g,75 000km,auto ima problem s lupkanjem kao da se ventili cuju,malo sam citao po forumima od vlasnika takvih da su to hidropodizaci,neki su to rijesavali s novim uljem,neki s visoko oktanskim gorivom,ja sam probao jos i s aditivom za hidro podizace,ali nema pomoci,auto nema nikakvih problema,normalno ide,ne trosi ulje,najvise se cuje dok je hladan i kad je vani hladno,kako je vani toplije tako se i stisava taj zvuk,pa bi molio za savjet,i ako je do hidropodizaca kako se krece cijena.Pozdrav.

ODGOVOR:

Ako ništa od navedenog ne pomaže, ugradite nove hidropodizače i po potrebi obavite kompletno čišćenje uljnih kanala u glavi motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - STRUGANJE

Datum objave: 14.03.2015 08:53:43
Slika
PITANJE:

Poštovanje Gospodine Meiću, imam jedno pitanje...imam renault megane 2 2005 g 1.5 dci 60 kw 209 000 km. Imam problem kada skrećem u desni zavoj na uzbrdici sa prednje lijeve strane čuje se kao nekakvo struganje i kao da melje nešto u predjelu od diferencijala, poluosovine, ili nekog zgloba. Kada skrećem u lijevo zvuka nema isto tako kada skrećem desno na ravnom dijelu ceste struganje se čuje ali u manjoj mjeri, auto je bio na dizalici kod majstora i nisu utvrdili nikakvu grešku u ovjesu ili zglobovima. Zanima me dali je moguće da se taj zvuk javlja zbog dotrajalosti spojke ili zamašnjaka? I dali imate saznanja dali je zamašnjak dvomaseni ili ne. hvala zam unaprijed na odgovoru. S Poštovanjem.

ODGOVOR:

Obavezno morate pronaći kvalitetnijeg majstora. Motor ima dvomaseni zamašnjak.Moguće neispravnosti su: ležaj kotača,kočnica,kočna kliješta,zglob poluosovine,transmisija,netipični dio. Po potrebi dođite, takve neispravnosti mi besplatno defektiramo

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - PRAZNI AKUMULATOR

Datum objave: 22.03.2015 16:14:50
Slika
PITANJE:

Poštovanje.. Imam renault Clio 1.5dci 2002g. Dakle ovako auto mi prazni akumulator,a nikakve znakove mi nedaje da negdje vuče masu..ponekad mi se upali lampica od grijaca koja se nakon nekog vremena ugasi...Hvala na odgovoru..

ODGOVOR:

Stručnim ispitivanjem na vozilu (ampermetar,mototester) može se točno otkriti koji od električnih potrošača nije ispravan i prazni akumulator. Beskorisno je navoditi 20-tak mogućih neispravnosti.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC 1,9 - DIMI NA MJERAČU ULJA

Datum objave: 14.03.2015 14:11:45
Slika
PITANJE:

Poštovani. Radi se o Scenicu 1.9 dci, 88kw, 2004.god. Problem je u dimljenju na mjeraču ulja, te se povremeno uključuje "check injection" isključivo na brzinama iznad 130 km/h. Na dijagnostici u Renaultu je prikazana greška previsokog tlaka. Preporuka majstora je bila da se za početak promjene karike,da se vidi eventualna daljnja problematika. Zanima me jel moguće zamjenit samo karike, ili povlači i opsežniji popravak(u najboljem slučaju bez otvaranja motora). Auto ima 225000 km, pali dobro, vuče dobro, troši uobičajeno, ulje ne troši, u leru radi mirno... Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Ovaj posao o kome razmišljate može postići domino efekt. Moguće da je dovoljno napraviti samo to što je navedeno, međutim moguće je da se izazovu i negativni efekti koje tada ne smijete zanemariti,nego rješavati. MI zato najprije napravimo test motora i onda predložimo rješenje (mjerenje kompresije i test propuštanja cilindara), a možda bi bilo potrebno samo primjeniti CPL Ceracic power i postići zadovoljavajuće rješenje. Sve o CPL-u možete pročitati na našoj stranici.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - PREGLED PRIJE KUPNJE

Datum objave: 14.03.2015 09:45:22
Slika
PITANJE:

Planiram kupiti audi A4 1,9 74kw .Auto je 2002. i 220000 km barem tako piše na satu. Međutim brine me jedan detalj auto kada radi u leru povremeno se osjeti lagano ljuljanje lijevo desno kao da netko lagano gura auto. Kad se doda gas i pusti to prestane.Netko kaže da bi moglo biti da jedna diza prestane raditi drugi mi kažu da se radi o zamašnjaku. Zanima me Vaše mišljenje i ako je nešto od ovoga točno koliko bi koštao eventualni popravak ? Unaprijed se zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Točno je da da može biti jedna od diza (različita količina goriva), međutim može biti i zamašnjak. Ako treba mijenjati dizu nova dođe oko 4500 kn, a reparirana duplo manje. Cijena dvomasenog zamašnjaka je od 6000-7000 kn (ne postoji reparirani). Ovo su samo pretpostavke, zato bi bilo korisno napraviti stručni pregled vozila prije kupnje. U tom pregledu ima preko 20 operacijskih radnji. Zato ne treba nagađati, nego se uvijek isplati napraviti takav stručni pregled, koji može otkriti mnoge nedostatke. Mi vršimo takvu uslugu, pa se prema potrebi javite.

 

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - TRI PITANJA

Datum objave: 21.03.2015 18:46:41
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam opel astru 1.7 td 99 godište 50 kw. Imam tri pitanja odnosno problema. 1. Kad volanom okrenem do kraja lijevo ili desno počne nešto zujati, ne jako ali se čuje. kad sam zadnji put pripremao auto za tehnički pogledao sam ga odozdo i svugdje je bio suh osim malo ulja kako reče majstor od volana ali da nije potrebno ništa raditi. 2.Kad dam kontakt upale se sve lampice koje se potom ugase. Nakon paljenja motora kratko se upali lampica ABS-a i gori jedno 5 sec. te se ugasi. dok lampica gori papučica kočnice je tvrda. 3. Kada pada kiša stakla se strašno magle. Filter kabine je suh i čist, vode na gumi ispod nogu vozača ima malo ali vjerojatno od mokrih cipela. inače ako me kiša zatekne u vožnji vode nema i tepisi nisu vlažni. pokušao sam lijevati vodu po vjetrobranu i ona ne ulazi unutra, pri pranju auta mini vošom auto također ostaje suh. motorić koji otvara i zatvara cirkulaciju zraka se uredno otvara i zatvara. U gepeku ispod rezervnog kotača imaju mislim tri otvora na podu i kako su čepovi bili probijeni ja sam stavio druge doduše ne iste ali sam isod čepova stavio gumene brtve i gepek je suh. Auto na krovu ima prozor i sve funkcionira kao kad sam ga kupio. Jedino što sam primjetio da je ona guma oko anene na krovu propala ali vlage tu nisam primjetio. Tekućinu za hlađenje auto ne gubi i nije je uopće potrebno nadolijevati. Ulje od kočnica mijenjam svake dvije godine i vidim da je zadnji put majstor nalio skoro punu posudicu. Postoji li mogućnost da je majstor pri promjeni filtera kabine okrenuo filter pa zrak izvana prolazi pokraj filtera tj brtvi na filteru. Molim vas da mi odgovorite i srdačnovas pozdravljam.

ODGOVOR:

1.Curenje ulja iz servo volana se mora riješiti, a ne zanemariti, treba napraviti servis zubne letve volana i tada će se riješiti curenje i zujanje.

2.Treba napraviti kompletnu dijagnostiku ABS, jer postoji neispravnost jer postoji neispravnost na hidraulici ili na hidroagregatu ABS-a.

3.Moguće je da su uzroci sve što ste rekli, međutim treba sistematskim ispitivanjem točno locirati i otkloniti uzrok.

na vrh Povratak na vrh

PASSAT 5 - KM SAT ČAS RADI,ČAS NE

Datum objave: 20.03.2015 17:48:30
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine Meic,imam passata 5+ 2004 godiste 1,9 96 kv problem sa kilometar satom sad radi sad neradi kada neradi pali mi se stalno bite tanken iritirajuci zvuk,sta vi mislite o cemu se radi i dali mogu ja pogledati prije majstora o cemu je rijec prsle godine kada su bile poplave prosao sam kroz veliku vodu znaci usla je malo u auto 3 cm mjenjao sam lezaj klime cuo se posle toga i komp dole ispod nogu je majstor vadio dok se auto nije osusilo skroz.Inace auti je tiptop sve radovne zamjene iskreno obozavam ga unaprijed zahvalan redovan citalac vaseg foruma

ODGOVOR:

Očistite sve električne kontakte i konektore i to na motoru i oko motora, očistite ploču sa osiguračima i relejima, izvadite kompletnu instrument ploču i očistite pažljivo sve kontakte i hladne lemove, očistite sve upravljačke module naročito one ispod tepiha.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,4 i. 16V

Datum objave: 03.03.2015 15:36:23
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem opel astru g 1.4 16V Z14XEP motor. Problem je sljedeći:kad se motor zagrije postaje jako bučan, zvuči kao dizel tj. ima zvuk klepetanja. Prije godinu dana na autu je mijenjan lanac zbog isto takvog zvuka. Auto je normalno radio do prije koja 3 tjedna kada se taj zvuk opet pojavio, a da bi stvar bila gora jučer mi je počela treperiti lampica za ulja. Lampica treperi samo kad je auto zagrijan i u leru, laganim pritiskom na gas ona se gasi. Ulja u autu ima dovoljno, auto ne troši kapi ulja, ulje je GM 5W30, auto normalnu vuče i ide kao i prvog dana. Molim Vas za savjet.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba provjeriti pritisak ulja i vidjeti zašto ga gubi,moguči kvarovi su začepljena usisna košara na uljnoj pumpi,začepljeni uljni kanali,uljna pumpa,leteči ležajevi,glavni ležajevi.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,4 HDI - pritisak ulja

Datum objave: 05.03.2015 15:05:50
Slika
PITANJE:

Vozim peugeot 307 1.4 HDI, posle predjenih 40ak kilometara, znaci vruc motor, upali mi se lampica za ulje i na displeju pokazuje "insufficient oil pressure", ugasim auto, upalim ga ponovo i nema nista.. kontrolisem nivo ulja, zamenio sam ulje i filter ali ne znam zasto mi se ovo pali? hvala.

ODGOVOR:

U tom trenutku kada se pali lampica ulja treba ga fizički izmjeriti pritisak,ako je pritisak dobar zamjenite indikator pritiska ulja,ako nije provjerite pumpu za ulje,usisnu košatu pumpe,filter ulja,glavne i leteče ležajeve na radilici.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1.8 i - PREVISOKI NAPON

Datum objave: 09.03.2015 16:16:09
Slika
PITANJE:

Nakon što je autoelektričar ustanovio na ford focusu 1,8 benzin 2002 godina da regulator napona prefilava akomulator ubrzo sam ga zamjenio..No prilikom vožnje sa takvim neispravnim reglerom (trajalo je nekoliko dana)auto je znao više puta se ugasiti i svijetliti crvena lampica od akomulatora..Sada nakon što je regler zamjenjen ponekad se pošto motor zadrhti upali crvena lampica ali se ne gasi,,Da li se to dešava zbog toga jer je kompjuter "upamtio" kvar Ako da kako se poništi ta greška ili kako se resitira ili je posrijedi nešto drugo..

ODGOVOR:

Ako motor zadrhti onda je prisutan kvar,samo brisanje neče popraviti situaciju,treba napraviti kompletnu dijagnostiku da se vidi što je stradalo zbog prevelikog napona,u nekim slučajevima strada ECU računalo.

na vrh Povratak na vrh

GOLF V 2.0TDI - GUBI ANTIFRIZ

Datum objave: 16.02.2015 21:37:37
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, molio bih vas za Vaše stručno mišljenje u vezi auta a radi se o golfu 5 140ks.Auto gubi antifriz i dalje nakon sto je nekoliko puta bio kod mehaničara. Sada su mi rekli da bih trebao promjeniti pumpu rashladnog sredstva pa bih vas molio Vaše mišljenje jer neznam šta da više radim.Unaprijed Vam se zahvaljujem.Lije pozdrav.

ODGOVOR:

Kako bi znali gdje motor vašeg vozila gubi rashladnu tekućinu potrebno je ispitati: propusnost cijevi rashladne tekućine, vodenu pumpu (propusnost), hladnjak motora, hladnjak ispušnih plinova. U koliko je sve od navedenoga ispravno postoji mogučnost propusnosti na brtvi glave motora, samoj glavi motora ili bloku motora. Radionica koja vrši kontrolu bi morala moći ispitati navedeno.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI PD-BIJELI DIM NA AUSPUHU

Datum objave: 28.02.2015 19:32:06
Slika
PITANJE:

Poštovani Gospodine Mejiću Imam golf 5 2007, godište, predjenih 239 000KM. Bijel dim na auspuhu kada dodam gas jos veći, odem kod majstora kaze gumice na diznama, zamijeni ih prodje 10mj, ponovno isto ja kod istog majstora kaze opet gumice i ne garantuje da će i toliko izdrzati jer diznu drzi jedan vijak koji navodno nakon toliko km vise nije dovoljan tj doslo do je blagog ostecenja i gumice se navodno brzo potrose propuste.Sta da radim moze li biti do kvaliteta dizni, da li postoji i koje bi bilo najkvalitetnije rijesenje. Ja sam iz Bosne i nije problem došao bi i do Vas ako imate klalitetno rijesenje. Veliko HVALA

ODGOVOR:

Kvalitetno rješenje je točno defektirati kvar,predložiti rješenje i kvalitetno obaviti potrebne radove. Najvjerojatnije treba skinuti glavu motora,obaviti potrebne radove na glavi motora,sve skupa složiti i dati garanciju na obavljene radove i ugrađene dijelove. Predviđeno vrijeme popravka je 3-5 dana. Cijena se može znati nakon točne defektaže motora. Ako želite mi se možemo baviti vašim vozilom.

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA YARIS 1.3i - lampica P/S

Datum objave: 25.02.2015 23:23:25
Slika
PITANJE:

Poštovani imam Toyotu Yaris 1.3 benzin. 2008.godiste. Kada palim auto pojavi mi se lampica P/S i ugasi se odmah. Da li znate do cega moze biti?

ODGOVOR:

Poštovani,

normalno je da se nakon paljenja sve kontrolne lampice ugase. Lampica P/S znači - Electric power steering sistem warning.

 
 
na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1.0i - CRNO DIMI

Datum objave: 25.02.2015 23:12:26
Slika
PITANJE:

Imam Vw Polo 1.0i 33kw, problemi su sljedeci: kada je hladan baca crni dim i čađ iz auspuha i taj dim ima jaki miris po gorivu,a kada se ugrije nista ne dimi, nekada mu čok odradi nekada ne pa kada trebam stati na semaforu moram drzati gas da ne crkne, a zna se desiti da vec na drugom semaforu radi normalno? Nisam ni sam vise pametan sta da radim a niti majstori koji su ga popravljali nista nisu napravili opet sve isto.

ODGOVOR:

Poštovani,

mogući nedostaci su: filter za zrak, usisni sustav zraka/vakumski (curi/blokiran), senzor temperature motora, regulacija tlaka goriva, davač položaja papučice gasa, kntrolna jedinica zaklopke, dizne, davač protoka mase zraka, senzor temperature usisanog zraka, lambda sonda, električna instalacija i ECU centrala. Potrebno je izvršiti kontrolu svih navedenih komponenata kako bi utvrdili točan uzrok navedene greške.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 i. 16V -TEŠKO PALI

Datum objave: 25.02.2015 15:46:23
Slika
PITANJE:

Imam Ford Eskort 6 1.6 16v Tesko pali, tek iz 5-6 verglanja, i kada upali moram mu drzati mali gas inace se gasi, tako neko vreme dok spusti sauh... Kad zagreje onda drzi ler gas visoko, iznad 1500 obrtaja retko kada se desava da padne na 900, ali bas retko, motor je dobar, mirno radi skoro da se necuje... Na pun gas trokira, ne prima lepo... Unapred hvala na pomoci!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu moguče neispravnosti su:pritisak goriva(pumpa za gorivo,regulator pritiska,filter goriva),senzor pološaja radilice,senzor položaja bregaste,senzor temperature motora,senzor protoka zraka,ventil za kontrolu zraka u praznom hodu,injektori,električna instalacija,ECU računalo motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT FLUENCE 1,6 - HLADAN MOTOR SE JEDAN PUT UGASI?

Datum objave: 28.02.2015 18:49:01
Slika
PITANJE:

imam renault fluence 1.6 16v 2012g . Imam problem ujutro kad je temperatura ispod nule,kad ga upalim on se odmah ugasi,te ga drugi put upalim sve normalno radi i tako svaki put ujutro kad je temperatura ispod nule. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su:senzor radilice,pad napona na sekundarnoj strani bobine,lošija iskra na svjećicama,kratkotrajni prekid iskre na svjećicama,senzor tlaka zraka,pojedini konektori motora (povećani prelazni otpor),ploča sa osiguračima i relejima,regulator tlaka goriva,nečisti injektori, ostale netipične neispravnosti

na vrh Povratak na vrh

ALFA 156 2.0JTS - "LER GAS"

Datum objave: 22.02.2015 11:47:31
Slika
PITANJE:

Postovani! Posjedujem Alfu Romeo 156 2.0 jts 2004g. 140000km iz uvoza. Imam problem sa ler gasom, kad je hladan, radi ok, cim se vrati "cok" odnosno nakon cca min. rada, kad se pocnu padat okretaji i kad je zagrijan, desava se da pocne trzati, kazaljka stoji mirno na 850 okretaja, a svaki puta kad trzne ona se pomakne za (1-2mm), znaci padnu okretaji malo - vidi se na kazaljci.Na auspuhu se takodjer osjeti kako dim trza, a i osjeti se gorivo na leru, u vecim okretajima - ne. Trosi cca 1 litru na 1000 km ulja (selenia 10-60). Ide normalno,trosi normalno, ne cuka i ne trza osim na leru. Promjenjene sonde, svjecice, dvije bobine,termostat vode. Pregledana klapna,konektori ocisceni, maf mislim da je uredu. Jednostavno se nekad zna i umirit ba leru,kao da je iz ducana, pa onda ponovo pocne trzati. Na okretajina nema trzanja, samo ler. Pitanje je , zasto se desava trzanje?hvala

ODGOVOR:

Poštovana,

svakako bi trebalo provjeriti opće stanje motora (mjerenje kompresije, propuštanje) obzieom da je potrošnja ulja nešto veća nego što bi trebalo. Osim navedenih stvari koje ste zamijenili mogući uzroci mogu biti: injektori (po potrebi se mogu čistiti ili zamijeniti u koliko je potrebno), usisni sustav zraka/vakumski sustav curi, tlak goriva, stanje fitera za gorivo, pumpa za gorivo, EVAP filter, davač protoka mase zraka, senzor temperature motora, davač položaja papučice gasa, kontrolna jedinica zaklopke, električna instalacija motora i ECU centrala. Za točan uzrok navedenog problema potrebno je izvršiti detaljan pregled svih navedenih komponenti.

na vrh Povratak na vrh

GOLF IV 2,0 i- UPALI PA SE UGASI

Datum objave: 20.02.2015 15:22:38
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam golf 4 2.0 benzin. U njemu je ugradjen stag-ov sekvent plin. Problem koji se meni desava je, kada je auto hladno upali i nakon 2-3 sekunde se ugasi.auto sam kupio skoro i to mi se desavalo i prije nego sam ugradio plin.auto drugi put normalno pali inemam nikakvih problema. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Kod Vašeg vozila treba provjeriti sljedeće: tlak goriva,injektore,senzor temperature motora,senzor temperature zraka,mjerač protoka zraka,senzor položaja zaklopke,motorič minimuma,električna instalacija,imobilajzer,ECU racunalo.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320i - BIJELI DIM IZ AUSPUHA

Datum objave: 22.02.2015 11:28:31
Slika
PITANJE:

Poštovanje, nedavno sam kupio bmw e46 2.0i karavan 2001 g. Ujutro kada ga upalim zadimi bijelo plakati dim na desetak sekundi i upalu žutu lampicu za grešku, nakon toga cijeli dan pali i vozi normalno ne dimi u vožnji niti kada stoji u leru na semaforima, samo kada stoji desetak sati onda kada upalim zadimi desetak sekundi Hvala na vašem vremenu

ODGOVOR:

Poštovani,

žuta lampica ne mora nužno biti povezana sa bjelim dimom iz ispušnog sustava. Najčešći uzroci bijelog dima mogu biti kratke vožnje usljed kojih se može kondenzirati voda u ispušnom sustavu. Propuštanje rashladne tekućine u motor i samom time u ispušni sustav može uzrokovati bijeli dim. Kod visoke teperature koja se stvara izgaranjem goriva tj. radom motora voda se pretvara u vodenu paru te se manifestira kao bijeli dim na kraju ispušnog sustava. Za detektiranje zbog čega se pali žuta lampica potrebno je naraviti dijagnostiku motora te definirati točan uzrok. U koliko ne postoji propuštanje rashladne tekućine vjerojatni česti uzrok je kondenzat pogotovo dok je vozilo hladno.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 270 CDI AUTOMATIC - KOJI JE TO KVAR ?

Datum objave: 05.02.2015 14:35:29
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meić ! Javljam Vam se sa sljedećim problemom ,jer ga nijedan majstor do sada nije uspio rješiti ( MB SERVISU ) Naime ,radi se o sljedećem. Imam MB C KLASU 270 CDI 170 KS 2004.G AUTOMATIC . AUTO JE KUPLJEN SA 140 000 KM , A SADA IMA 190 000 . INAČE AUTO IDE SUPER , ALI SE PRI MALOJ BRZINI 20-40 km/h ZNAO UGASITI, A NA LERU ISTO TAKO PONEKAD ZNA OSCILIRATI KAO DA ĆE SE UGASITI ,ALI SE IPAK NE GASI. ISTI TAKO U SAMOJ VOŽNJI SE PRI NEKOJ KONSTATNOJ BRZINI I ISTOM PRITISKOM GASA ,AUTO KAO DA MALO PRIGUŠI PA KRENE . PRI POKUŠAVANJU OTKLANJANJA NAVEDENIH PROBLEMA , PRVO SU MI U MB SERVISU U ZADRU ZAMJENILI EGR VENTIL ( 2,800 kn) DA TREBA PROVJERITI INJEKTORE . NJIH SAM PREKONTROLIRAO U BOSCH SERVISU PURIĆ U SAMOBORU ( 2 SU ZAMJENJENA ) UZ PREPORUKU DA BI TREBALO ZAMJENITI I REGULATOR TLAKA , ŠTO JE TAKOĐER ZAMJENJENO (2.700 kn) DAKLE , NAKON SVEGA NAVEDENOG SITUACIJA NEŠTO RJEĐA ,ALI IPAK SE I DALJE DEŠAVA . INAĆE NA DIJAGNOSTICI NE IZBACUJE NIKAKVU GREŠKU. ZNAM DA NA OVAJ NAČIN NEMOŽETE RJEŠITI PROBLEM , ALI MOŽDA MOŽETE SUGERIRATI NEŠTO. SPREMAN SAM SE I DO VAS ZALETITI DA VI SVE TO POGLEDATE. NAJVEĆI JE PROBLEM ŠTO KVAR NIJE KONSTANTAN NEGO SE DEŠAVA POVREMENO, PA AUTO NE ULJEVA SIGURNOST . U NADI I IŠĆEKIVANJU VAŠEG ODGOVORA ,SRDAČNO VAS POZDRAVLJAM. Eugen Rebernišak, Novalja. 098 239 172

ODGOVOR:

Poštovani, razumio sam sve detalje u vezi problema koje imate s vozilom . Osnovni princip dijagnostike kvarova na vozilu je da se raznim vrstama i metodama ispitivanja ispitivanja, najprije otkrije i defektira kvar a zatim da se obavi potreban popravak. Dijagnostika je najzahtijevniji dio aktivnosti u autoservisnoj djelatnosti . Nekada postupak dijagnostike traje kratko ,nekada duže a nekada to traje danima . Najlakše je otkriti kvar kada je on stalno prisutan i kada postoje opči simptomi kvara . Međutim postoje kvarovi i takve vrste koji se javljaju smo povremeno . Zbog ovakve vrste kvarova mnogi servisi bi bili vrlo sretni da im takvo vozilo nikada ne dođe u servis . Razlog za to je dugotrajnost ispitivanja, složenost ispitivanja, pomisao da se kvar možda neće otkriti , nemogućnost naplate takvog ispitivanja ( obzirom na složenost i vremensko trajanje ) . Prošle godine sam imao slučaj da sam jedno vozilo imao na ispitivanju radi gašenja motora koje se događalo jednom dnevno . Kada se motor ugasio isti se mogao upaliti nakon 5 sekundi i dalje je vozio normalno . To vozilo sam imao na testiranju 15 dana ( uzrok je bio u električnoj instalaciji što sam na kraju i riješio ) . Sada bi se vratio na Vaš problem . Servisi u kojima ste bili su točno defektirali neispravnosti koje su bile evidentne . U Zadru su zamijenili EGR ventil i to je u redu . U Samoboru su pregledali dize , zamijenili neispravne a ove druge ispitali , u nekom trećem servisu su zamijenili neispravan regulator tlaka goriva na Rail-u što je također u redu . Sve te neispravnosti su se mogle otkriti uobičajenim ispitivanjem ( kompjutorska dijagnostika, pojedinačno ispitivanje komponenata ) . Sada je ostala još neispravnost koju ste Vi opisali i koja se pojavljuje povremeno a bez nekog traga, pomoću kojega bi se mogao defektirati kvar uobičajenim postupkom dijagnostike i testiranja . Za ovakve neispravnosti potrebno je raditi pojedina ispitivanja na osnovu pretpostavki , koristiti sve moguće metode i sredstva, biti spreman da to može potrajati , biti spreman ne eventualni neuspijeh . Na kraju bez obveza, mogu jedino reči da se mogu baviti Vašim vozilom u najboljoj namjeri . 

na vrh Povratak na vrh