Danas je: 28.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FIAT PUNTO - BRTVA GLAVE

Datum objave: 05.03.2010 17:04:00
Slika
PITANJE: IMAM FIAT PUNTO 1.1 POCELO JE DA PUŠTA ULJE NA GLAVI. PA ME ZANIMA DA LI MOGU ZAMJENITI DIHTUNG A DA SE GLAVA NE OBRA?UJE AKO JE U DOBROM STANJU. I DA LI AKO SE GLAVA OBRADI IDE OBICAN DIHTUNG ILI NEŠTO DEBLJI
ODGOVOR:Možete zamijeniti brtvilo glave bez da obradujete glavu motora. Prije ugradnje glave motora ispitajte da li je glava motora ravna . Neravnine ne smiju biti vece od 0,05 mm. Nakon obrade glave koristi se uvijek ista debljina brtvila glave .
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI - VA?ENJE GRIJACA

Datum objave: 05.03.2010 16:55:00
Slika
PITANJE: Zadivljen sam pregledom vaše stranice ! TO JE RAZINA kava treba biti u odnosima s mušterijama. Sve pohvale.
Imam AUDI A4 1,9 TDI 90 ks 98 god. 200 000 km. Sjajan auto koji do sad nije pokazao mane. Ni sad ih baš nema . Problem je još od 50 000 km sa zadnjim grijacem. Kod prve zamjene je "provrtio" i nikad ga nisam uspio zamjeniti. Servisiran je u AUTORADU i majstori su mi preporucili da ga tako ostavim dok nema problema. Do prošle godine je palio ko zmaj a onda je na skijanju pocelo -27 je bio problem pa je išao u garažu na grijanje. Vi ste vec pisali o tome pa vidim da postoji mogucnost vadenja bez skidanja glave (skuplja varijanta) . Možete li mi približno navesti koliko bi došlo vadenje bez skidanja glave a koliko ako se bude morelo skidati glavu. I da li to može kod vas u servisu.
ODGOVOR:Ošteceni grijac se može demontirati na nacin kako ste Vi to naveli. Moram jedino navesti detalj kojega niste naveli a to je da se grijac uvijek može pokušati izvaditi bez skidanja glave motora, jer pokušaj uvijek ima opravdanje. Ukoliko se grijac ne može demontirati na taj nacin, tada je neophodna demontaža glave motora.
U Vašem slucaju važi isto . Ako pokušaj ne bi uspio ( a to se može dogoditi ) Vi trebate dati suglasnost da li želite da se to riješi na drugi (složeniji ) nacin. Tocnu cijenu mogu navesti kada obavim uvid na vozilu. Orijentaciona cijena je od 200,- do 400,- kn za prvi nacin a za drugi nacin cijenu bih naveo nakon razgovora s Vama.
na vrh Povratak na vrh

JAGUAR XJ 2,7 DIZEL - ZRAK U SUSTAVU GORIVA

Datum objave: 28.03.2011 00:40:12
Slika
PITANJE:

G.Meic jedno pitanje ne znan jeste li imali problema sa jagur diselom,radi se o jaguar xj 2.7 diesel ..izgleda da (ali ne mora biti)otkad sam promijenio filter goriva i ulja od tada mi ne pali auto najbolje i to ujutro ili kad odstoji 3 sata otprilike...zrak ne vuce nigdje to sam provjerio..jel mi mozete navesti zbog cega bi moglo biti da nece ujutro..aaai jel pomaze nepovratni ventil probati?

ODGOVOR:

Zrak u sustav goriva može doci na nekoliko nacina i to kroz filter goriva, kroz prikljucke cijevnih vodova za dovod i odvod goriva, kroz osovinu visokotlacne pumpe.
U ovom slucaju treba ipak posumnjati u filter goriva i brtvljenje na samom filteru goriva. Nepovratni ventil rijetko kada pomaže a to se ne zna dok se isti ne ugradi. Provjerite i sve cijevi za gorivo.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - BUCAN JE I TRESE SE

Datum objave: 04.03.2010 16:15:00
Slika
PITANJE: clio 1.5 dci , 65KS, 117.000 km
pri radu u leru cuje se kuckanje, i prije ga je bilo dok je hladan, ali sada je to manifestirano kao neko pulsiranje. motor je dosta bucan, a mjenjac prilicno trese. kod kretanja kad je poluga kvacila visoko, ponekad se cuje zvuk kao da se nešto zaletava (neki kažu da je to zamajac). U 2.stupnju prijenosa, na malim okretajima ponekad teško ubrzava.kad se moor zagrije i kad staneš, zvuk je nekako metalan, kao da nešto lagano struže, podsjeca pomalo na zvuk ventilatora racunala. kod ubrzavanja u vožnji mjenjac je skoro miran, a pri konstantnim okretajima opet lagano trese. auto bez problema postiže 160-170 km/h.
Obzirom na sve što se navodi po netu, zanima me vaše mišljenje, prije svega zašto se trese mjenjac, da li je to do motora ili do prijenosa? konkretno da li ovo ukazuje i na mogucnost nekog veceg kvara, PVT, dizne, turbina.?
ODGOVOR:Tocan uzrok i razloge navedenih pojava mogu navesti nakon pregleda Vašega vozila. Ovom prilikom mogu navesti moguce neispravnosti a to su : zrak u sustavu goriva, filteri, ECT senzor, EGR ventil, hidropodizaci, senzor radilice, senzor tlaka goriva, VT pumpa, dize, mehanicko stanje motora, regulator kolicine goriva, Ecu centrala. Mjenjac se trese radi nepravilnog rada motora na minimalnom gasu.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 DIZEL - UJUTRO DIMI

Datum objave: 04.03.2010 16:01:00
Slika
PITANJE: Imam golfa III 1997g. Problem nastaje pri paljenju ujutro ili nakon stajanja od nekoliko sati. Auto upali bez problema, ali pocne dimiti dosta i to traje nekoliko sekundi. Nakon toga se smiri u potpunosti ,niti dimi. Provjerio sam i grijace i oni su svi ispravni, filter novi, prije godinu dana promijenjeni su ulošci dizni. Dali bi to mogao uzrokovati nepovratni ventil na bosch pumpi. Ako da , gdje se on nalazi i kolika mu je okvirno cijena za ovaj tip vozila
ODGOVOR:Dim koji vidite može biti nezapaljeno dizel gorivo. Ta pojava je najcešca kada je motor hladan. Najcešci uzroci su niski tlak kompresije na nekom od cilindara, kolicina goriva na nekoj od diza, predkomora u glavi motora, prisutnost rashladne tekucine u cilindru. Nakon što se motor malo zagrije stanje se normalizira jer se tlak kompresije radi povecanja temperature poveca. Nepovratni ventil nije uzrok jer tada ni drugi cilindri ne bi radili.
DODATNO PITANJE:
Poštovani,
Izuzetno sam Vam zahvalan na ovako jasnom i kratkom odgovoru.
Mislim da na tržištu ovakav tip komunikacije s klijetima nema mnogo primjera niti u EU koja nam se prezentira kao nešto što bi nam trebao biti uzor.
Nadalje, mene zanima koliko bi koštala detekcija ovakve vrste kvara u Vašem servisu, i koliki se trošak može ocekivati popravka kvara ako je problem uistinu nešto od navedenog.
ODGOVOR:
Cijena dijagnostke je 200,- do 350,- kn nakon toga bih tocno zali što treba raditi i cijenu popravka. Možete se javiti i telefonski.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 124 DIZEL - ASR

Datum objave: 04.03.2010 15:51:00
Slika
PITANJE: Interesuje me kod mercedesa 124 dizel, nekada mi se upali lampica od ars prilikom kontakta a nekad ne, da li je to u redu i koji bi problem mogao biti. I drugo pitanje, imam tipku sa nazivom REST i ne znam za što je.
ODGOVOR:( Antriebsschlupf-Regelung ) regulacija proklizavanja pogonskih kotaca, kontrolna lampica se može upaliti ako je neispravan senzor na pogonskim kotacima, ako je nastao prekid ili pad napona na instrument ploci, ako je loš kontakt na nekom konektoru koji se nalazi u strujnom krugu kntrolne lampice. Tipka RESET obicno služi za resetiranje servisnog intervala. Tocnu funkciju možete procitati u knjizi uputa koju trebate imati u vašem vozilu.
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - VARIRA BROJ OKRETAJA

Datum objave: 03.03.2010 15:13:00
Slika
PITANJE: Poštovani, imam octaviu 2000. godište 1.6 benzinac. Varira broj okretaja bez ikakvog pravila. Može se dogodit da radi i potpuno normalno. Pri 3000 okr primjecujem trzanje, možda se i gasi. Ako ne upali isprve, drugi put je teže, moran držat gas do poda. Ako ni tad ne upali moran verglat i pumpat ko manijak. Mijenjane su svjecice i bobina. Sugestije?
ODGOVOR:Svi problemi koje ste naveli mogu nastati radi lošeg rada elektronskog sustava ubrizgavanja goriva odnosno radi pojedinih komponenata sustava . Najcešci uzroci su : tlak goriva i kolicina goriva, necist rezervoar, injektori, potenciometar leptira gasa, MAP senzor, ECT senzor, mjerac mase zraka, lambda sonda, aktuator minimuma, elektricna instalacija i konektori ( pad napona ). Smetnje može raditi i sustav paljenja i to iskra na svjecicama , probijanje visokog napona. Provjerite najprije mehanicki sustav motora ( faza, kompresija, zabrtvljenost usisnog kolektora ), nakon toga pocnite ispitivati pojedine komponente sustava ubrizgavanja.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - MOTOR SE NE GASI NAKON VA?ENJA KLJUCA

Datum objave: 03.03.2010 14:44:00
Slika
PITANJE: Pisem iz Austrije..Imam problem sa opel astrom 1.7 TD 68 konjskih snaga..97 godiste.Automobil pali i radi odlicno,problem nastaje kada pokusam da ugasim automobil,vratim ljuc nazad,izvucem vani iz brave,automobil i dalje radi neko vrijeme..akomi mozete pomoci,bicuvam jako zahvalan..Sve naj bolje vama i vasim naj milijim zelimo od srca..
ODGOVOR:Postoji dva uzroka radi kojih se motor odmah nakon vadenja kljuca ne ugasi a to su elektroagnetski ventil za zatvaranje goriva na visokotlacnoj pumpi i ili kontakt brava. Postoji i treci uzrok a on nije tako cesti a to je loše mehanicko stanje motora i prisutnost ulja u usisnom kolektoru. U ovom slucaju najprije ispitajte elektromagnetski ventilza zatvaranje dovoda goriva.
na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS - IZMJENA ZUPCASTOG REMENA

Datum objave: 03.03.2010 14:37:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam forda focusa 1.4 zetec iz 2002 godine. Kako uskoro prelazim 160 000 km. vrijeme je da zamijenim zupcasti remen.
Molio bih Vas da mi opišete proceduru izmjene i stavljanja motora u fazu.
ODGOVOR:Za staviti motor u fazu i obaviti izmjenu zupcastog remena i natezaca potrebno je koristiti uz radionicki alat i specijalni alat ( alat za blokadu radilice, alat za blokadu bregastih osovina, alat za blokadu natezaca, alat za kontrolu i napinjanje natezaca) . Prilikom ovih radova potrebno je demontirati poklopac bregastih osovina, gornji nosac motora, prednji poklopac razvodnog mehanizma, remenicu kanalnog remena. Radovi se obavljaju na servisnoj dizalici radi složenosti posla i radi skidanja nosaca motora . Opis postupka rada se može objasniti uz tocno navodenje 29 radnih tocaka i 9 važnih radionickih skica detalja.
Ukoliko ste i dalje zainteresirani za postupak zamjene razvodnog mehanizma , dodite do mene rado cu vam pokazati sve detalje s tim u vezi.
na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - TUPI UDARAC

Datum objave: 03.03.2010 14:33:00
Slika
PITANJE: Evo vidim da ste vrlo strucni u svim segmentima vozila pa molim preporuku ili savjet...
Naime kupio sam Fiestu 1.25, Mk6, 2007 godina sa prijedenih 16 tkm.
Vozilo je iznutra i izvana kao novo medutim pri vožnji preko neravnina na zadnjem lijevom kotacu se povremeno cuje tupi udarac više kao metalni) . E sad, to se ne cuje prilikom prelaska svake neravnine nego povremeno. Znam da je pitanje i više nego neodredeno pa molim savjet i uputu na što obratiti pozornost prilikom pregleda ovjesa?
Je li moguce oštecenje ili puknuce amortizera? I imate li saznanja jesu li navedena vozila imala do sada slicne probleme sa ovjesom?
ODGOVOR:Navedena pojava nije ništa specificno niti rijetko kod osobnih vozila . Na zadnjem ovjesu postoje dijelovi i sklopovi koji mogu stvarati zvuk kakav ste i Vi naveli. Ne mislim da je došlo do puknuca ili znacajnijeg oštecenja amortizera. Najcešci uzroci su : gumeni blokovi zadnjeg mosta, vertikalne spone ovjesa, tvrdoca amortizera, hvatišta zadnjeg mosta. Sve navedeno nije zabrinjavajuce ali bi bilo dobro da utvrdite uzrok . Kod nas možete takav pregled obaviti besplatno.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - VUCE U STRANU

Datum objave: 03.03.2010 14:16:00
Slika
PITANJE: Molim Vas za savjet glede Renault Megane II 1.6 16V 2004. g. Auto lagano vuce u desnu stranu, a prilikom zaustavljanja, tocnije kad auto u potpunosti stane volan se pomakne u desno za centimetar.
ODGOVOR:Navedena pojava ukazuje na neispravnost nekog od dijelova ovjesa (istrošenja, deformacije ). Isto tako uzrok može biti kocni sustav na prednjeim kotacima. Potrebno je detaljno pregledati sve dijelove ovjesa i kocni sustav. Nakon popravka obvezno se radi opticko podešavanje ovjesa.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - BREGASTA OSOVINA

Datum objave: 03.03.2010 14:09:00
Slika
PITANJE: poštovani,molim vas za odgovor.imam opel kadet sa plinskom instalacijom u koji sam ugradio vektrin motor 1.6 mono point jer je orginalni 1.3 bio previše trom za plin.uglavnom,jednom prilikom na auto cesti zbog dvosatne vožnje sa 160km/h i jako lošim uljem(150 kn/lit) došlo je do oštecenja ležajeva na bregastoj osovini kao i nje same pa sam ju morao zamijeniti drugom polovnom.to je ucinio mehanicar koji mi je i ugradio taj vektrin motor,medutim,nakon ugradnje druge bregaste osovine u vožnji se cuje neobican zvuk,kao da osovina nije u centru,cuje se hucanje.da li je moguce da mi je mehanicar ugradio neodgovarajucu osovinu?
ODGOVOR:Odgovor na Vaše pitanje je moguc nakon pregleda motora. Teško je vjerovati da mehanicar nije provjerio sve dimenzije ugradene bregaste osovine i njezinu ispravnost. U ovom slucaju treba posumnjati u kvalitetu ležajeva bregaste osovine, isti su se mogli oštetiti radi pregrijavanja i lošeg ulja.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 - ZAMJENA ŽARULJE FARA

Datum objave: 28.02.2010 21:41:00
Slika
PITANJE: Poštovani,molim Vas kako samostalno zamijeniti pregorjelu žarulju za kratko svjetlo na Peugeot-u 407 . god. 2007.
ODGOVOR:Žarulje fara mijenjaju se sa strane prostora motora. Na zadnjoj strani fara postoji zaštitni poklopac kojega treba prepoznati i demontirati. Ispod poklopca ugledati cete konektor i žarulju fara. Prije demontaže žarulje potrebno je osloboditi osigurac koji drži žarulju.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - PROBLEM SA CENTRALNIM ZAKLJUCAVANJEM

Datum objave: 28.02.2010 20:43:00
Slika
PITANJE: Imam Hunday Accent 1.4, benzinac, 2004. (prvi vlasnik, inace sam zadovoljan s njim, a prije sam imao Pony, u 13 godina, 160.000 km - samo potrošni dijelovi). Prije nekoliko mjeseci centralno zakljucavanje je pocelo 'štekati' - cas radi cas ne. Kako se to dogodilo nakon servisa malo mi je 'cudno', pa sam odlucio, prateci Vaše svestrane savjete, sam provjeriti bravicu na vozacevim vratima. Možete mi reci nešto o tipu zakljucavanja na Accentu i eventualno još koju stvar bi mogao provjeriti - u mehanici se znalazim dosta dobro, a za elektroniku ionako treba strucnjak.
ODGOVOR:Najcešci uzrok je brava vozacevih vrata. Uzrok može biti mehanicki dio brave, mikroprekidac na bravi, elektricni aktuator ( motoric ) bravice. Sve se može vidjeti ako se demontira obloga vrata. Po potrebi demontirajte bravicu ispitajte mikroprekidac i aktuator.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - KAPLJE ULJE IZ GETRIBE

Datum objave: 28.02.2010 20:29:00
Slika
PITANJE: IMAM JEDNO PITANJE ZA VAS GOSPODINE MEIC.IMAM FIAT PUNTO1.1 95G PRIMJETIO SAM DA JE POCELO DA KAPLJE ULJE IZ GETRIBE PA VAS MOLIM DA MI OBJASNITE U CEMU JE PROBLEM UNAPRIJED HVALA
ODGOVOR:Ulje iz mjenjaca može curiti na nekoliko mjesta i to : na semering lijeve ili desne poluosovine, na birac brzina, na brtvi mjenjaca, na pogonskom zupcaniku kilometarskog brojila. Ako Vam je zgodno navratite da Vam defektiramo kvar, to Vas nece ništa koštati.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - RELEJ SAMO ŠKLJOCA

Datum objave: 27.02.2010 13:10:00
Slika
PITANJE: Dakle radi se o Reanult megane classic 1.6e prozvodnja 98g(jos onaj model kojim se kod zaobilazi kad se ude u auto zaklj. i otklj. daljinskim). Problem se javlja vec kod kontakta kad treba povuc pumpa za gorivo i svjetlit onaj žut kvadratic sa valom unutra.Naime relej(lijevo u kutiji pod haubom) iskljuciva pumpu tj. samo škljoca, te ne dopušta pumpi da povuce.Rastavio relej te kad stisnem onda se cuje kako pumpa goriva kako povlaci gorivo. Zamijeni vec sa dva nova releja te dalje ista stvar, releji testirani i svi su u redu. Naime kad izvadim relej te opet uklj. kontakt kao da u sredini motora tocnije pod haubom ispod šofer stakla cuje isto takvo pucketanje al puno blaže jedva da se cuje.. auto jedino zapali kad na trenutak posvjetli ona lampica unutra al pošto nešto gubi kontakt odmah se ugasi.....u cem bi mogao biti problem??
ODGOVOR:Prema svemu što ste naveli potrebno je ispitati ispravnost sustava za blokadu paljenja ( kljuc , indukcioni svitak na kontakt bravi, upravljacki modul za blokadu paljenja ). Uz ovo treba ispitati i elektricnu instalaciju koja vodi do ploce s relejima i osiguracima. Detaljnije upute bih mogao dati nakon uvida na samom vozilu.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT THALIA - ULIO DETER?ENT ZA STAKLA U ULJE VOLANA !

Datum objave: 27.02.2010 13:01:00
Slika
PITANJE: Vozim auto Renault Thalia.Danas sam napravio "sranje", oprostite na izrazu i trebam vasu pomoc.Deterdent za pranje stakla sam nalijao u posudu u kojoj je ulje od volana.Problem je taj sto se je to sve odmah zapjenilo i sad nemogu isprati.Iscijedio sam ulje i nalijao novo i taj postupak opet ponovio ali se ulje jos pjeni.POMOC!
Kako i sa cim oprati sistem ulja u kojem ima deterdenta?
ODGOVOR:Sustav hidraulike volana kada je isti na vozilu se mora ispirati ATF uljem koje je predvideno za taj servo volan. Postupak se može ubrzati na nacin da se pojedinacno ( rezervoar, pumpa, cjevovod, letva volana ) ispuše s komprimiranim zrakom. Nakon toga se ponovo ulije novo ulje u sustav i po potrebi taj postupak ponovi. Dijelovi sustava se mogu oprati u benzinu ali samo kada su demontirani i kada se isti mogu osušiti tako da benzin ne djeluje na brtvila i ostale dijelove mehanizma.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI - KUPNJA RABLJENOG VOZILA

Datum objave: 26.02.2010 13:17:00
Slika
PITANJE: Poštovani,
kupujem VW Golf 3 90 KS, 1.9 TDI.
1. Zanima me što znaci da je Rolling stones edition-po cemu se ta serija razlikuje od drugih.
2. Zanima me na što da obratim pažnju da vidim da li je mašina dobra i ocuvana. Da li je dobar znak ako na -8 stupnjeva C upali kao benzinac bez cekanja grijaca?
ODGOVOR:Navedena serija odnosi se na unutrašnju opremu ( sicevi, elektricni dodaci ) a sve ostalo je isto kao kod drugih takvih vozila. Dobar je znak što motor kod hladnog starata lagano pali ali to nije garancija da je motor u dobrom stanju. Cesto radim preglede vozila prije kupnje pa znam da mogu postojati i drugi problemi koji utjecu na trajnost motora. Radi toga bi bilo korisno da prije isplate vozila obavite opci pregled vozila u cjelini a posebno motora i mjenjaca.
na vrh Povratak na vrh

DAEWOO NEXIA - POVECANA POTROŠNJA GORIVA

Datum objave: 26.02.2010 13:09:00
Slika
PITANJE: Imam nexiju 95g 1.5 GLE 55kw i 8 ventila
povecala mi se potrošnja goriva, pri normalnoj gradskoj vožnj (do 70 km/h) troši oko 12l.Promijenio sam pumpu za gorivo potrošnja se smanjila otprilike 1,5l - 2 l . po saznanjima o potrošnji nebi smijela trošiti više od 7l. šta bi trebalo napraviti da smanjim potrošnju.
ODGOVOR:Do svih važnih informacija o povecanoj potrošnji goriva možete doci ako napravite kompletnu dijagnostiku motora a to znaci da treba ispitati : mehanicki sustav motora, sustav ubrizgavanja, sustav paljenja. Najcešce greške i neispravnosti su : senzor položaja leptirastog ventila, ECT senzor, MAP senzor, lambda sonda, IAT senzor, tlak goriva, injektori, elektricna instalacija, loš rad sustava paljenja, propuštanje na usisnom kolektoru, mehanicko stanje motora, suženje usinih kanala na glavi motora. Precizan odgovor bih mogao dati nakon pregleda Vašega vozila.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 - DOBAVA BENZINA

Datum objave: 26.02.2010 12:53:00
Slika
PITANJE: Dobar dan dragi Meic...jedno pitanje,radi se o peugeotu 106 benzin 1.1 motor.,auto ne izbacuje benzin na mono ainspric gore,
zamjenio sam sa polovnim drugim ali i dalje isto,pregledao sam jel daje gorivo makar preko crijeva(znaci pumpa jel)ali daje i ona ali na diznu nikako,cim kapnem malo goriva on upali,problem je sto mi je auto dosao u dijelovima pa neko kaze da je normalno palio a ja mislim drugcije...e sad me zanima jel je moguce da ne izbacuje kad je problem kod kljuca i tako ili je nesto drugo...pomozi!
ODGOVOR:U ovom slucaju mogu postojati nekoliko uzroka a jedan od njih je i blokada pumpe za gorivo radi kljuca s transponderom ( Code ). Ostali uzroci su ; niski tlak goriva, dovod goriva, necist rezervoar, elektricna instalacija, relej pumpe goriva, regulator tlaka goriva, potenciometar gasa, ECT senzor, Map senzor. Provjerite najprije ispravnost pumpe za gorivo a zatim tlak goriva.
na vrh Povratak na vrh