Danas je: 01.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT MEGANE - VUCE U STRANU

Datum objave: 03.03.2010 14:16:00
Slika
PITANJE: Molim Vas za savjet glede Renault Megane II 1.6 16V 2004. g. Auto lagano vuce u desnu stranu, a prilikom zaustavljanja, tocnije kad auto u potpunosti stane volan se pomakne u desno za centimetar.
ODGOVOR:Navedena pojava ukazuje na neispravnost nekog od dijelova ovjesa (istrošenja, deformacije ). Isto tako uzrok može biti kocni sustav na prednjeim kotacima. Potrebno je detaljno pregledati sve dijelove ovjesa i kocni sustav. Nakon popravka obvezno se radi opticko podešavanje ovjesa.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - BREGASTA OSOVINA

Datum objave: 03.03.2010 14:09:00
Slika
PITANJE: poštovani,molim vas za odgovor.imam opel kadet sa plinskom instalacijom u koji sam ugradio vektrin motor 1.6 mono point jer je orginalni 1.3 bio previše trom za plin.uglavnom,jednom prilikom na auto cesti zbog dvosatne vožnje sa 160km/h i jako lošim uljem(150 kn/lit) došlo je do oštecenja ležajeva na bregastoj osovini kao i nje same pa sam ju morao zamijeniti drugom polovnom.to je ucinio mehanicar koji mi je i ugradio taj vektrin motor,medutim,nakon ugradnje druge bregaste osovine u vožnji se cuje neobican zvuk,kao da osovina nije u centru,cuje se hucanje.da li je moguce da mi je mehanicar ugradio neodgovarajucu osovinu?
ODGOVOR:Odgovor na Vaše pitanje je moguc nakon pregleda motora. Teško je vjerovati da mehanicar nije provjerio sve dimenzije ugradene bregaste osovine i njezinu ispravnost. U ovom slucaju treba posumnjati u kvalitetu ležajeva bregaste osovine, isti su se mogli oštetiti radi pregrijavanja i lošeg ulja.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 - ZAMJENA ŽARULJE FARA

Datum objave: 28.02.2010 21:41:00
Slika
PITANJE: Poštovani,molim Vas kako samostalno zamijeniti pregorjelu žarulju za kratko svjetlo na Peugeot-u 407 . god. 2007.
ODGOVOR:Žarulje fara mijenjaju se sa strane prostora motora. Na zadnjoj strani fara postoji zaštitni poklopac kojega treba prepoznati i demontirati. Ispod poklopca ugledati cete konektor i žarulju fara. Prije demontaže žarulje potrebno je osloboditi osigurac koji drži žarulju.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - PROBLEM SA CENTRALNIM ZAKLJUCAVANJEM

Datum objave: 28.02.2010 20:43:00
Slika
PITANJE: Imam Hunday Accent 1.4, benzinac, 2004. (prvi vlasnik, inace sam zadovoljan s njim, a prije sam imao Pony, u 13 godina, 160.000 km - samo potrošni dijelovi). Prije nekoliko mjeseci centralno zakljucavanje je pocelo 'štekati' - cas radi cas ne. Kako se to dogodilo nakon servisa malo mi je 'cudno', pa sam odlucio, prateci Vaše svestrane savjete, sam provjeriti bravicu na vozacevim vratima. Možete mi reci nešto o tipu zakljucavanja na Accentu i eventualno još koju stvar bi mogao provjeriti - u mehanici se znalazim dosta dobro, a za elektroniku ionako treba strucnjak.
ODGOVOR:Najcešci uzrok je brava vozacevih vrata. Uzrok može biti mehanicki dio brave, mikroprekidac na bravi, elektricni aktuator ( motoric ) bravice. Sve se može vidjeti ako se demontira obloga vrata. Po potrebi demontirajte bravicu ispitajte mikroprekidac i aktuator.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - KAPLJE ULJE IZ GETRIBE

Datum objave: 28.02.2010 20:29:00
Slika
PITANJE: IMAM JEDNO PITANJE ZA VAS GOSPODINE MEIC.IMAM FIAT PUNTO1.1 95G PRIMJETIO SAM DA JE POCELO DA KAPLJE ULJE IZ GETRIBE PA VAS MOLIM DA MI OBJASNITE U CEMU JE PROBLEM UNAPRIJED HVALA
ODGOVOR:Ulje iz mjenjaca može curiti na nekoliko mjesta i to : na semering lijeve ili desne poluosovine, na birac brzina, na brtvi mjenjaca, na pogonskom zupcaniku kilometarskog brojila. Ako Vam je zgodno navratite da Vam defektiramo kvar, to Vas nece ništa koštati.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - RELEJ SAMO ŠKLJOCA

Datum objave: 27.02.2010 13:10:00
Slika
PITANJE: Dakle radi se o Reanult megane classic 1.6e prozvodnja 98g(jos onaj model kojim se kod zaobilazi kad se ude u auto zaklj. i otklj. daljinskim). Problem se javlja vec kod kontakta kad treba povuc pumpa za gorivo i svjetlit onaj žut kvadratic sa valom unutra.Naime relej(lijevo u kutiji pod haubom) iskljuciva pumpu tj. samo škljoca, te ne dopušta pumpi da povuce.Rastavio relej te kad stisnem onda se cuje kako pumpa goriva kako povlaci gorivo. Zamijeni vec sa dva nova releja te dalje ista stvar, releji testirani i svi su u redu. Naime kad izvadim relej te opet uklj. kontakt kao da u sredini motora tocnije pod haubom ispod šofer stakla cuje isto takvo pucketanje al puno blaže jedva da se cuje.. auto jedino zapali kad na trenutak posvjetli ona lampica unutra al pošto nešto gubi kontakt odmah se ugasi.....u cem bi mogao biti problem??
ODGOVOR:Prema svemu što ste naveli potrebno je ispitati ispravnost sustava za blokadu paljenja ( kljuc , indukcioni svitak na kontakt bravi, upravljacki modul za blokadu paljenja ). Uz ovo treba ispitati i elektricnu instalaciju koja vodi do ploce s relejima i osiguracima. Detaljnije upute bih mogao dati nakon uvida na samom vozilu.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT THALIA - ULIO DETER?ENT ZA STAKLA U ULJE VOLANA !

Datum objave: 27.02.2010 13:01:00
Slika
PITANJE: Vozim auto Renault Thalia.Danas sam napravio "sranje", oprostite na izrazu i trebam vasu pomoc.Deterdent za pranje stakla sam nalijao u posudu u kojoj je ulje od volana.Problem je taj sto se je to sve odmah zapjenilo i sad nemogu isprati.Iscijedio sam ulje i nalijao novo i taj postupak opet ponovio ali se ulje jos pjeni.POMOC!
Kako i sa cim oprati sistem ulja u kojem ima deterdenta?
ODGOVOR:Sustav hidraulike volana kada je isti na vozilu se mora ispirati ATF uljem koje je predvideno za taj servo volan. Postupak se može ubrzati na nacin da se pojedinacno ( rezervoar, pumpa, cjevovod, letva volana ) ispuše s komprimiranim zrakom. Nakon toga se ponovo ulije novo ulje u sustav i po potrebi taj postupak ponovi. Dijelovi sustava se mogu oprati u benzinu ali samo kada su demontirani i kada se isti mogu osušiti tako da benzin ne djeluje na brtvila i ostale dijelove mehanizma.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI - KUPNJA RABLJENOG VOZILA

Datum objave: 26.02.2010 13:17:00
Slika
PITANJE: Poštovani,
kupujem VW Golf 3 90 KS, 1.9 TDI.
1. Zanima me što znaci da je Rolling stones edition-po cemu se ta serija razlikuje od drugih.
2. Zanima me na što da obratim pažnju da vidim da li je mašina dobra i ocuvana. Da li je dobar znak ako na -8 stupnjeva C upali kao benzinac bez cekanja grijaca?
ODGOVOR:Navedena serija odnosi se na unutrašnju opremu ( sicevi, elektricni dodaci ) a sve ostalo je isto kao kod drugih takvih vozila. Dobar je znak što motor kod hladnog starata lagano pali ali to nije garancija da je motor u dobrom stanju. Cesto radim preglede vozila prije kupnje pa znam da mogu postojati i drugi problemi koji utjecu na trajnost motora. Radi toga bi bilo korisno da prije isplate vozila obavite opci pregled vozila u cjelini a posebno motora i mjenjaca.
na vrh Povratak na vrh

DAEWOO NEXIA - POVECANA POTROŠNJA GORIVA

Datum objave: 26.02.2010 13:09:00
Slika
PITANJE: Imam nexiju 95g 1.5 GLE 55kw i 8 ventila
povecala mi se potrošnja goriva, pri normalnoj gradskoj vožnj (do 70 km/h) troši oko 12l.Promijenio sam pumpu za gorivo potrošnja se smanjila otprilike 1,5l - 2 l . po saznanjima o potrošnji nebi smijela trošiti više od 7l. šta bi trebalo napraviti da smanjim potrošnju.
ODGOVOR:Do svih važnih informacija o povecanoj potrošnji goriva možete doci ako napravite kompletnu dijagnostiku motora a to znaci da treba ispitati : mehanicki sustav motora, sustav ubrizgavanja, sustav paljenja. Najcešce greške i neispravnosti su : senzor položaja leptirastog ventila, ECT senzor, MAP senzor, lambda sonda, IAT senzor, tlak goriva, injektori, elektricna instalacija, loš rad sustava paljenja, propuštanje na usisnom kolektoru, mehanicko stanje motora, suženje usinih kanala na glavi motora. Precizan odgovor bih mogao dati nakon pregleda Vašega vozila.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 - DOBAVA BENZINA

Datum objave: 26.02.2010 12:53:00
Slika
PITANJE: Dobar dan dragi Meic...jedno pitanje,radi se o peugeotu 106 benzin 1.1 motor.,auto ne izbacuje benzin na mono ainspric gore,
zamjenio sam sa polovnim drugim ali i dalje isto,pregledao sam jel daje gorivo makar preko crijeva(znaci pumpa jel)ali daje i ona ali na diznu nikako,cim kapnem malo goriva on upali,problem je sto mi je auto dosao u dijelovima pa neko kaze da je normalno palio a ja mislim drugcije...e sad me zanima jel je moguce da ne izbacuje kad je problem kod kljuca i tako ili je nesto drugo...pomozi!
ODGOVOR:U ovom slucaju mogu postojati nekoliko uzroka a jedan od njih je i blokada pumpe za gorivo radi kljuca s transponderom ( Code ). Ostali uzroci su ; niski tlak goriva, dovod goriva, necist rezervoar, elektricna instalacija, relej pumpe goriva, regulator tlaka goriva, potenciometar gasa, ECT senzor, Map senzor. Provjerite najprije ispravnost pumpe za gorivo a zatim tlak goriva.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - RAZLIKA IZMEČU RUCNE I AUTOMATSKE KLIME

Datum objave: 24.03.2011 19:30:29
Slika
PITANJE: Pozdrav, samo da vas pitam razliku izmedju rucne i automacke klime.. konkretno u bmw e34 2,0 24v.Posto je kanim ugraditi, ovu rucnu sam nasao za 200eu, a automacku za 300..?Pa ako bi mi mogli savjetovat sta i kako
ODGOVOR:Kod automatske klime sustavom upravlja racunalo a Vi birate samo temperaturu koju želite u kabini . Ako u kabini treba hladenje sustav ce hladiti, ako treba grijati sustav ce grijati. Kod rucno upravljanog klima uredaja potrebno je isti najprije upaliti a zatim komandom za brzinu ventilatora regulirati intezitet hladenja. Kod automatskog klima sustava to nije potrebno a sustav je upaljen tijekom cijele godine.
na vrh Povratak na vrh

SEAT 1,4 i - SAM CISTIO LEPTIR VENTILA ZA GAS ?

Datum objave: 26.02.2010 12:38:00
Slika
PITANJE: Imam Seat 1.4 benzin 98. godište. Cistio sam leptir ventil za gas i stijenke usisne cijevi. Kod cišcenja sam rucno okretao leptir u usisnoj cijevi. Nakon toga u radu motor luduje s brojem okretaja. Sam povisuje i snizuje broj okretaja, što je jako neugodno u vožnji.
Molim Vas za strucni savjet:
ODGOVOR:Nakon svakog cišcenja potrebno je obaviti elektronsko podešavanje elektronike leptirastog ventila. Postupak nije skup.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - DEMONTAŽA PLINSKE INSTALACIJE

Datum objave: 26.02.2010 12:34:00
Slika
PITANJE: Vozim Renault clio 1.2, 16v, 2004. god. Imam ugradenu plinsku instalaciju Landi i htio bih je deinstalirati. Koliko bi to koštalo (cijena ukupna i vrijeme)? Da li se na mjestima na kojima su plinski injektori u usisnoj grani to može reparirati (ako ne-koliko košta taj dio usisne grane)?
ODGOVOR:Plinska instalacija se može izvaditi a pojedina mjesta popraviti. Mjesta na usinoj grani se mogu odgovarajucim nacinom zatvoriti. Tocnu cijenu bih mogao reci nakon pregleda pojedinih detalja na samom vozilu a to bi moglo biti od 600,- do 1000,- kn.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H - LUPANJE U KOTACU

Datum objave: 25.02.2010 13:30:00
Slika
PITANJE: Vlasnica sam Opel Astre H 2005. godina. Ima 117 tis km i zadnje vrijeme kada prelazim preko ležecih policajaca cuje se lupanje u prednjem lijevom kotacu. Na tehnickom su mi rekli da bi samo nešto trebalo prišarafiti. No kad sam odvezla auuto na servis tamo su mi rekli da treba mijenjati i spone i špur (cijena oko 1300kn) pa me zanima da li je zaista potrebno promijeniti spone ili se postojece može "prišarafiti". Cijena popravka kao što je vidljivo nije mala.
ODGOVOR:Lupanje koje navodite može nastati radi istrošenja na pojedinim dijelovima ovjesa, na upravljackom mehanizmu, na balans štangi, na kocnim kliještima. Obzirom da se radi o prednjem ovjesu i , ili upravljackom mehanizmu dobro bi bilo obaviti kontrolu i jednoznacno utvrditi koji je uzrok. Ukoliko vam je zgodno možete navratiti do nas , mi cemo vam obaviti strucni pregled i predložiti rješenje. Za Vas bi to bilo besplatno.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 SDI - LAMPICA URE?AJA ZA PREDGRIJAVANJE

Datum objave: 24.02.2010 16:11:00
Slika
PITANJE: Imam Golf IV 1.9 SDI 2000 godina.
Prije nekih tjedan dana pocela mi je na kontrolnoj tabli žmigati lampica uredaja za predgrijavanje.To mi se vec desilo prije godinu dana i problem sam riješio dosipanjem antifriza. Tako sam ucinio i sada, medutim lampica i dalje žmiga. Pocne žmigati poslije paljenja motora, neposredno poslije pritiska na papucicu gasa. U uputstvu za uporabu sam procitao da ista može žmigati i kada se radi o smetnji u radu procesora dizelskog motora. Dali je moguce da lampica žmiga zbog prekomjerne kolicine antifriza, pa se isti treba malo odvaditi? Ili je smetnja u procesoru motora? Dali mi možete reci o kakvoj smetnji ili kvaru se tu radi i koja je ozbiljnost smetnje ili kvara? Kako riješiti smetnju ili kvar i koliko bi koštao popravak?
ODGOVOR:Navedena lampica ne svijetli ako ima previše antifriza . Ista može svijetliti kada sustav za upravljanje motorom ne radi na potpuno ispravan nacin. Moguci uzroci su : elektricna instalacija, solenoidni ventil VT pumpe, regulator kolicine goriva, upravljacki modul VT pumpe, senzori na motoru, ostale netipicne greške. U ovom slucaju potrebno je ispitati sve navedeno te obaviti kompjutorsku dijagnostiku motora. Cijena popravka se može znati nakon dijagnostike motora.
na vrh Povratak na vrh

CORRADO 1,8 16V - HIDROPODIZACI LUPAJU

Datum objave: 24.02.2010 16:06:00
Slika
PITANJE: Pozdrav imam problem nikako da ga rjesim pa ako neko moze da pomogne!
Hidropodizaci su poceli da lupaju ujutru kada upalim auto i to traje par sekundi i stane, e jedno jutro nije nikako stalo, znaci nastavili su da mlate!Otisao sam majstoru i pritisak ulja u glavi motora nije bio zadovoljavajuci!Rastavili smo motor, glava je odnesena na servis gdje je pregledana i zamjenjeno par vodilica ventila i zamjenjene gumice, a podizaci su bili dobri i samo su ocisceni!Lezajevi na radilici su bili potroseni, pa je radilica zamjenjena (nisam htjeo da radim specijalu jer sam imao drugu dobru sa motora stranca) i stavljeni novi lezajevi radilice i leteci!Bregasta uljne pumpe je dobra kao i lezajevi na njoj!Da bi bio siguran stavio sam novu uljnu pumpu i sve to sklopio i nasuo novo ulje!E sad auto je radilo normalno i vozio sam se 200KM kad opet isto poceli su da zveckaju podizaci, prvo malo pa kasnije su sve vise pojacavali!Ugasio sam auto i kada se motor ohladio sve je bilo normalno nisu se culi, ali opet cim se auto zagrije pocnu da lupaju tada ulje bude na 105 stepeni!Sta sad da radim, sta mu sad moze biti?
Motor je 1.8 16V KR Corrado
ODGOVOR:Motorno ulje dolazi u glavu motora iz kartera a hidraulicni tlak ulja stvara uljna pumpa. Kada uljni tlak u glavi motora nije odgovarajuci ( niski tlak ) hidropodizaci mogu lupati. Najkriticnije mjesto na kojemu može nastati gubitak tlaka su ležajevi radilice i ležajevi pomocne osovine u bloku motora. Na tim mjestima ne smije biti istrošenja jer u tom slucaju dolazi do pada tlaka ulja radi kojega hidripodizaci pocnu lupati. Drugi rijedi uzrok je necistoca u uljnim kanalima koja može izazvati slican efekt ali ta pojava je znatno rijeda.
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 - REZONATOR

Datum objave: 24.02.2010 15:56:00
Slika
PITANJE: Prije svega zahvaljujem Vam na dosadasnjim vrijednim savjetima!
Moje pitanje je: Namjeravam kupiti Mazdu 3 diesel, medjutim na Mazdi postoji kvar. Dakle, vlasnik Mazde je udario u ogradu, te je sa donje strane ispod karambolke slomljen dio koji se zove cini mi se rezonator(taj dio kako kaze sluzi za hladjenje i ima na sebi plasticne cijevi na gornjoj i donjoj strani koje su pukle). Kako kaze vlasnik taj dio je skup, ali kaze da nije neophodno da se mijenja. Ja sam sumnjicav, ne znam da li to moze motor da osteti, pa me interesuje da li je neophodno taj dio promijeniti, koliko bi kostalo, te da li je moguce ukoliko je preskupo, te plasticne cijevi koje su pukle nekako zavariti?
ODGOVOR:Ako kupite navedeno vozilo rezonator nije toliko skup da ga nebi zamijenili. Tocno je da motor može raditi bez rezonatora . Jedina funkcija rezonatora je da smanjuje buku motora koja se stvara radi strujanja zraka na usisnoj strani motora. S rezonatorom se nece cuti buka motora. Cijenu možete saznati u svakom Mazda skladištu dijelova kada navedete broj šasije vozila.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - KRATKI PREKIDI U RADU MOTORA

Datum objave: 24.02.2010 15:45:00
Slika
PITANJE: Poštovani,imam Corsu 1.2 Enjoy iz 01/2008g. sa prijedenih 29000km.
Nažalost nije iskorištena mogucnost garancije jer je problem postao prvo slabo, a onda sa sigurnošcu uocljiv taman pred kraj garncije od 2.godine.Problem je što pri održavanju brzine od 2000-2800okr/min Corsa lagno trza kao da ima vrlo kratkih prekida u radu motora. Prilikom ubrzanja se isto nekad primjeti, ali rjede.Dodao sam u jedan rezervoar Liqui Moly aditiv za cišcenje injektora i tada se nije niti jednom primjetilo trzanje, ali vrlo brzo nakon dolijevanja drugog "cistog" rezervoara problem se vratio kao i prije.Ako možete sa ovim informacijama bar približno procijeniti kvar te da li bi troškovi popravka bili veliki, olakšalo bi mi odluku gdje da odem na servis jer bi radije došao do vas kad slijedeci put budem dolazio u ZG ako to mogu financijski popratit.
Nažalost, prošli tjedan sam otkrio još jedan problem da ne radi usmjerivac zraka tj. bez obzira gdje ga okrenem puše samo frontalno i u noge. Sa obzirom na vaše iskustvo da li mislite da je to neki jednostavniji problem koji bi mogao i sam rješit ili bolje da se ne upuštam u to?
ODGOVOR:Žao mi je što niste navedene nedostatke otklonili kao reklamaciju. Sve što ste naveli ne mora biti skupo. Motor može prekidati radi necistih injektora koji se mogu ultrazvucno cistiti, radi necistog rezervoara za gorivo, radi probijanja visokog napona na sustavu paljenja. Usmjerivac zraka može imati mehanicku blokadu što se može najprije provjeriti a nakon toga i doraditi. Vaše vozilo možemo pregledati a nakon toga predložiti rješenje. Nakon toga bi vam mogli reci i troškove za svaku stavku.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - GASI SE

Datum objave: 23.02.2010 11:06:00
Slika
PITANJE: Zdravo ja sam Srdjan. Obisao sam mnoge servise i nisu rijesili moj problem u vezi auta, odnosno taj problem bude rijesen privremeno. Zelim te pitati u vezi tog problema koji me muci vec nekoliko mjeseci. Vozim golfa dvojku 1.6 benzin nema plin, ali imam problem sa gasenjem auta kada je u leru. Naime, navescu ti nekoliko primjera kako se to desi. Vozim 10 kilometara i recimo pritisnem kvacilo i kocnicu i on se ugasi, ja ga upalim odmah ali on bi se ponovo ugasio ako bih ja ponovo pustio gas i izbacio iz brzine. Posle nekoliko minuta voznje on onda radi normalno pa opet posle izvesnoga vremena pocne da se gasi. Isto sam upratio (ako mi se gasi kad dodjem pred kucu sutra kada ga upalim on radi normalno). Kada se pocne gasiti on mnogo trosi benzina i izbacuje crn dim....
ODGOVOR:Prema zadnjoj recenici i cinjenici koju ste naveli da motor troši puno benzin ai izbacuje crni dim , može se zakljuciti da je uzrok karburator. U tom momentu ventil koji zatvara dovod goriva nije u funkciji i gorivo nekontrolirano dolazi u karburator i motor . Velika kolicina goriva ne može izgoriti u motoru ( puno benzina a malo zraka ), tada motor izbacuje crni dim i nakon toga se ugasi. Ocistite karburator , ispitajte ventil za zatvaranje goriva i plovak u karburatoru, obavite potreban servis, podesite karburator.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO - ZRAK U SUSTAVU GORIVA

Datum objave: 23.02.2010 10:58:00
Slika
PITANJE: Poštovani gospodine Meic zamolio bih Vas ako mi možete pomoci savjetom. Imam Berlinga koji u vožnji pri svim režimima radi besprijekorno. Problem se vuce vec dvije godine. Povlaci zrak u sustav napajanja motora gorivom ako ima malo goriva u spremniku i ako se vozilo nalazi na vodoravnoj podlozi nakon 5-6 sati mirovanja. Ako s istom kolicinom goriva u spremniku prednji kraj vozila bude na nižem desetak centimetara tada ne povlaci zrak i nemam problema sa pokretanjem motora. Može imati i više od pola spremnika goriva samo ne smije biti na vodoravnoj podlozi a kamoli da stražnji kraj bude na nižoj podlozi. Pokušao sam skidanjem spremnika i pregledom vodova prije godinu dana, ugradnjom nepovratnog ventila na dovodu, zamjenom nekih cijevi ali ništa. Ostalo je jedino da pazim kako cu ga parkirati.
ODGOVOR:Prema svemu što ste naveli zrak u sustav goriva može doci i preko visokotlacne pumpe. Kada vozilo stoji na nizbrdici s motorom prema dolje zrak ne ulazi u sustav ali ako stoji obrnuto ili vodoravno zrak može ulaziti. Isti takav slucaj sam imao nedavno i to smo uspješno riješili.
na vrh Povratak na vrh