Danas je: 07.07.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

BMW 318 i - TEMPERATURA MOTORA ?

Datum objave: 25.04.2010 19:27:00
Slika
PITANJE: Imam Bmw 318i e30 M40 87-o godiste,u potpunosti zadovoljan s njime(uzevsi u obzir njegove godine),ali u zadnje vrijeme se desava to da kazaljka temperature pobjegne za jednu do dvije debljine kazaljke (od sredine,tocno u podne) u desno,prema crvenom.To se desava u bilo kojem rezimu voznje,uzbrdo,nizbrdo,otvoreno,grad..Antifriza ima dovoljno,nigdje ne curi,visko ukjucuje (pretpostavljam) na vrijeme ali se kazaljka opet vrati na milimetar od sredine,sto se opet naglasavam nije desavalo do skora.Sumnjam na skori kraj vodene pumpe ali.......bolje da pitam iskusne strucnjake.
ODGOVOR:Moguce je da se motor zagrijava malo više nego prije a moguci razlozi su : termostat, pumpa za vodu, hladnjak ( necistoca ), cijevi rashladnog sustava ( smanjen protok ). Isto tako je moguce da je temperatura motora dobra ( ista kao prije ) a prikaz temperature netocan. Moguci uzroci su : indikator temperature na glavi motora, povecani prelazni otpor na elektricnoj instalaciji, povecani elektricni otpor na konektorima instrument ploce. Dobro bi bilo ako možete preciznim instrumentom izmjeriti stvarnu temperaturu motora.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 HDI - KOCNICA PROPADA

Datum objave: 25.04.2010 19:21:00
Slika
PITANJE: Kupili smo PEUGEOT 206 HDI kome je propadala kocnica a ulje nigdje nije curilo.Vozilo ima ABS kocnicu.Promjenili smo glavni kocioni cilindar i ne možemo dobiti kocnicu ponovo propada.Molimo vas da nam pomognete.
ODGOVOR:Kocnica može propadati radi slijedecih razloga : neispravan glavni kocni cilindar, neispravan bilo koji radni cilindar, neispravni cijevni vodovi kocnog sustava, neispravan regulator tlaka ( korektor ) kocenja, prevelika zracnost izmedu kocnih papuca i bubnjeva zadnjih kocnica, zrak u sustavu kocnice, radi netipicnih grešaka koje se moraju otkriti direktno na samom vozilu. Sve što sam naveo potrebno je detaljno ispitati , uzrok sigurno postoji.
na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO - KOCNICE

Datum objave: 23.04.2010 14:26:00
Slika
PITANJE: Poštovani, Komplimenti na jako edukativnoj i korisnoj www stranici. Imam dva pitanja, te se nadam da cete biti u mogucnosti i odgovoriti:
1. Ford Mondeo III, 2002, TDI prešao 170.000. U nekoliko navrata do sada pri vožnji culo se cvilenje zadnjih kocnica, a bez upotrebe kocnica, jak miris plocica, i ugrijane felge, zadnji puta pri povratku sa ljetovanja sa dvoje manje djece. Stali smo u servis i nisu mogli ništa otkriti. Kako se put nastavio, isto se desilo, nasuo sam coca colu zadnje plocice te smo bez daljnjih problema stigli kuci. Kako sam ovakvih problema imao i u nekoliko navrata ranije i uvijek ih bezuspješno nastojao rješiti u servisima, prije puta provjerim da li su zadnja kociona klješta vracena u prvobitni položaj i više ne koristim rucnu kocnicu, i zaista bih volio konacno rješiti ovaj problem, Takoder, da dodam, zadnje kocnice cvile pri kocenju i rucna kocnica jako slabo funkcioniše. Umoran sam od paženja da ne koristim rucnu kocnicu i uvijek strepim i cekam da pocne cviliti tokom putovanja.
2. Renault Twingo, 1995, 1.1. benzin - u trceoj brzini trza na momente pri konstantno pritisnutom gasu i to pri vecim obrtajima, troši jako dosta ulja, skoro litar i pol na svaki rezeorvar. Što bih primarno trebao pogledati te koje bi bilo najbolja vrsta ulja za takav auto i takoder da li trebam koristiti aditive za ulje. Ulje nigdje ne curi i koliko vidim rashladna voda je cista, nema ulja.
ODGOVOR:FORD MONDEO III , TDI, 2002. Problem sa kocnicama se može normalno riješiti , samo Vi niste došli u pravi servis. Moguci uzroci su : kocna kliješta, klip-cilindar, nosac kocnih kliješta , sustav rucne kocnice.
RENAULT TWINGO 1,1 1995. Potrošnja ulja je izuzetno visoka i to je najhitnije što treba raditi. Znaci potrebno je najprije obaviti mehanicki popravak motora a nakon toga može se raditi na sustavu ubrizgavanja i na sustavu paljenja. Nikakva vrste ulja niti aditiv nece smanjiti mehanicko istrošenje motora radi kojega je potrošnja ulja velika.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - POVECANJE SNAGE

Datum objave: 23.04.2010 14:10:00
Slika
PITANJE: Postovani gospodine Meicu,cestitam na ljudskom odnosu prema nama vozacima i na spremnosti da date savjete u skladu sa svojim profesionalizmom. Svaka cast.
Imam jedno pitanje, imam golf III, 1.8 AAM, presao 220.000. Imam ugradjen plin. Zanima me, da lije doslo vrijeme za generalnu, ili obraduglave motora. Za sada, motor tadi ok, vuce dobro, dostize brzinu zadovoljavajuce, iako je 55 KW (mada bi mu dobrodoslo jos malo snage zbog plina), ali osjecam da nije isti kao prije 3 godine kada sam ga pazario, s obzirom da sam za 3 godine presao 90.000 km.Pa me zanima da li je doslo vrijeme za nekim refresh-om motora i sta bih mozda mogao kad vec radim oko toga, uraditi ako postoji ta opcija za povecanjem snage.
ODGOVOR:Snaga motora bi se mogla povecati ugradnjom MPI sustava ubrizgavanja umjesto ovoga postojeceg sustava MONOMOTRONIC. Takva preinaka nije jeftina jer uz glavu motora , usisni i ispušni kolektor treba zamijeniti pumpu za gorivo, leptirasti ventil, dio elektricne instalacije i ECU upravljacko racunalo. Bolja varijanta je da uredite postojeci motor. To znaci da napravite potreban zahvat tako da kompresija opet bude 12 do 13 bara. Uz to možete još malo modificirati ispušni sustav i to od katalizatora na dalje. Na plin ne možete ocekivati vecu snagu jer ste isti ugradili radi štednje a ne radi brzine.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - EGR ( Exhaust Gas Recirculation ) VENTIL

Datum objave: 25.03.2011 01:48:09
Slika
PITANJE: Možete li objasniti cemu sluzi i princip rada EGR ventila?
ODGOVOR:Omogucava da u pojedinim režimima rada motora propušta dio ispušnih plinova u usisnii kolektor motora. Na taj nacin se smanjuje temperatura izgaranja dizel goriva u cilindrima. Radi toga se smanjuje i kolicina dušicnih oksida NOx u ispušnim plinovima. EGR-om upravlja ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190-D - MEHANIZAM HLA?ENJA I GRIJANJA

Datum objave: 22.04.2010 18:10:00
Slika
PITANJE: Cijenjeni gospodine Meicu.Obracam Vam se jer s Vama imam odlicno iskustvo u savjetima o održavanju automobila.Imam mercedes 190 D, 2.0 diesel, god.proizvodnje 1988.Automobil je u dobrom stanju ali ima problem na koji dugo nisam obracao pozornost.Naime, cini mi se da mi uredaj za hladenje u kabini uopce ne radi.Znate da imaju 4 otvora.Kada ukljucim puhanje hladnog zraka iz oba rubna ventilatora struji vreo zrak, a samo iz dva srednja hladni.Ukoliko zatvorim klapnu, tako da zrak puše u prednje vjetrobransko staklo, zrak je uvijek vruc.Osim toga, taj isti zrak jako smrdi na naftu, ulje, motor...kao da dolazi direktno iz motora.Pitam se ima li propeler od ventilatora na motoru ikakve veze s tim.Propeler mi je od benzinca, iako je automobil dizelski.Lako se grije i moram ga hladiti puštanjem toplog zraka. Što da radim?
ODGOVOR:Ako u vozilu ne radi hladenje mogu postojati dva razloga . Prvi razlog je da komanda za zatvaranje grijanja ( vruca voda iz motora ) ne zatvori do kraja ventil grijaca iako je komanda u kabini u položaju zatvoreno. Drugi moguci razlog je sam ventil grijaca koji i u zatvorenom položaju propušta vrucu vodu iz motora prema radijatoru grijaca.
Miris nafte koju osjecate u kabini nastaje radi propuštanja goriva negdje na motoru. Otklonite to propuštanje i nakon toga operite motor, tada ce taj neugodan miris od goriva nestati.
Ukoliko se ne snalazite u vezi radova koje treba obaviti na Vašem vozilu svaki bolji servis ce Vam te probleme brzo riješiti.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA DTI - GASI SE

Datum objave: 21.04.2010 21:47:00
Slika
PITANJE: Imam opel vectru 1997 dti,gasi se non stop samo je mogu upalit ak je šlepam,mjenjao sam filter goriva i od tad mi se to pocelo dešavat ostavim je preko noci sutra je ne mogu uopce upaliti!!!!!!!!!!!!
I ne vuce mi uopce 5brzina max 120km/h spojen na kompjuter pokazuje da nije nest uredu s regulatorom zraka?????jel možd u pitanju bosch pumpa????
ODGOVOR:Postoji na desetke razloga radi kojih motor teško pali. Tocan odgovor mogu dati nekon pregleda vozila. Ovom prilikom navesti cu najcešce kvarove koji su uzrok teškog paljenja motora a to su : elektricna instalacija, elektropokretac, akumulator, zrak u sustavu goriva, mehanicko stanje motora, necist rezervoar, filter goriva, filter zraka, faza motora, grijaci, ECT senzor, dobavna pumpa, regulator kolicine goriva, dize, EGR ventil, visokotlacna pumpa, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT FLUENCE - ZUPCASTI REMEN SE NE UHODAVA !

Datum objave: 21.04.2010 21:43:00
Slika
PITANJE: Kupio sam novi Renault Fluence 1,6 16 V i odmah uocio da se na motoru na strani gdje je zupcasti remen, cuje neugodan zvuk nalik na struganje i to samo pri nižim brojem okretaja. U servisu su mi rekli da se zupcasti remen uhodava. Sada sam prošao 1000 km a problem je isti. Prije nego što ponovo odvezem auto u servis volio bih cuti Vaše mišljenje o ovom problemu.
ODGOVOR:Zupcasti remen se ne uhodava , ako je ispravno montiran i zategnut nikakvih zvukova ( ni uhodavanja ) nema. Reklamirajte navedeno jer na to imate pravo.
na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - PREBACIVANJE ODGOVORNOSTI !

Datum objave: 21.04.2010 21:39:00
Slika
PITANJE: Poštovani,posjedujem Ford Fiestu 1.25 zetec,16V,2001.godina.Prije mjesec i pol dana mi je pukla cijev od vode u jednom servisu su mi promijenili cijeli ventil grijaca kabine.Dva tjedna nakon sam primjetila da ne mogu grijanje ugasiti niti smanjiti,išla sam reklamirati u taj servis,oni tvrde da je sa tim ventilom sve u redu i nek provjerim kod elektricara s nutarnje strane grijanje.Otišla sam kod elektricara koji mi je rekao da mi ne radi potenciometar .Otišla sam kod još jednog koji mi je nosio potenciometar kod manoelektricara(mislim da sam dobro napisala),uglavnom on kaže da taj potenciometar radi.Ne znam više kome bi vjerovala,molim Vas za pomoc,što bi moglo biti problem?
ODGOVOR:Postupak i nacin koji ste odabrali za popravak grijaca nije dobar. Razlog tome je što ste koristili nekoliko majstora i svaki od njih odgovornim smatra onoga drugoga. U ovom slucaju treba izabrati jedan servis i zatražiti da isti otkloni kvar na grijanju. Tada nece biti prebacivanja odgovornosti jer je nosilac kompletne usluge samo jedan subjekt. Ako se ne snadete javite se.
na vrh Povratak na vrh

ALFA 145 - IMPROVIZACIJE ??

Datum objave: 21.04.2010 21:30:00
Slika
PITANJE: Sve pohvale najprije. Isao sam kod vise servisera ali nisu mogli da uspostave vezu sa ECU. Kazu da ne znaju do cega je, cak i da je elektronika sprzena itd. Auto radi, vuce bez problema.Jeli moguce da je ubacena neka druga elektronika pa racunar u servisu ne moze da je prepozna ili sta vec? Alfa Romeo 145 1.7 16v boxer.
ODGOVOR:Na Vaše pitanje nije moguce odgovoriti bez direktnog uvida na vozilu. Svašte je moguce jer pojedini nestrucnjaci rade kojekakve improvizacije na vozilu koje nisu u skladu s profesionalnošcu i pravilima struke.
na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,9 TDI SPORT - DODATNO SPUŠTANJE VOZILA

Datum objave: 21.04.2010 21:26:00
Slika
PITANJE: Tražeci moguci odgovor na internetu sam naišao na Vašu stranicu i ugodno se iznenadio Vašom dobrom voljom da pomažete i odgovarate na pitanja ljudi koji imaju problema sa svojim vozilima.
Kako nisam našao smislen odgovor nigdje drugdje odlucio sam se obratiti Vama.
Moj problem još nije problem! Namjeravam na Ibizu 1.9 TDI Sport montirati neki od "sport kit" paketa (najvjerojatnije Bilstein ili H&R komplet opruga i amortizera) koji spuštaju karoseriju 30 - 35 mm u odnosu na serijsku izvedbu. Moje vozilo je vec u tvornici napravljeno 15 mm niže od regularne izvedbe ("sport" paket) tako da ce "pad" iznositi (pretpostavljam) 15 - 20 mm. Pitam se trebam li nakon ugradnje drugacije podešavati geometriju? Hoce li se zatur i nagib zbog te promjene u visini opruga promijeniti toliko da mi majstori koristeci program za tocno moj model auta nece moci napraviti dobru geometriju? Ili da zbog tih izmjena tražim da mi geometriju podese na jednu ili drugu krajnju tocku koja je unutar granica tolerancija za moje vozilo? Ili sam potpuno promašio "balun"?
Nisam nigdje našao smislen odgovor koji bi mi svojom formulacijom ulio povjerenje da dolazi od nekoga tko zna o cemu prica.
ODGOVOR:Dodatnim spuštanjem vozila sigurno treba drugacije podesiti geometriju ovjesa na Vašem vozilu ( trag, zatur, nagib ). Za to postoje tocni tvornicki podaci a iste ima svaki bolji vulkanizer ili radionica koja se bavi opticko kompjuterskim podešavanjem ovjesa. Navedeni podaci su drugaciji nego podaci za stanje kakvo imate sada na vozilu.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2.0 HDI - FAP FILTER

Datum objave: 21.04.2010 21:17:00
Slika
PITANJE: Posedujem Peugeot 307 2.0. HDI. Iscurio mi je iz rezervoara aditiv za fap filter. Koje se posledice mogu javiti ako vozim auto bez tog aditiva?
ODGOVOR:Kada nestane aditiva za FAP filter ništa loše se nece dogoditi motoru osim što ce upravljacko racunalo motora u nekom momentu elektronski smanjiti snagu motora ( safe mode ). Tada ce ubrzanje i konacna brzina biti znatno slabija. Kada ponovo stavite sustav FAP filtera u funkciju i kada obavite ponovo programiranje navedenog sustava sve ce opet biti normalno .
na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - STAVLJANJE MOTORA U FAZU

Datum objave: 20.04.2010 11:54:00
Slika
PITANJE: Molim vas da mi odgovorite kako stavit u fazu motor kod zamjene zupcastog remena? Auto je Ford fiesta 1,8 diesel 1991god.
Pukao je zupcasti remen (onaj što povezuje bregastu osovinu i radilicu) i zacudo ništa se nije polomilo.Nekako smo uspjeli stavit novi remen i auto je upalio, ali neznamo kako fino podesit remen.Kako podesit tockive na remenicama bregaste, radilice i bošpumpe.Nadam se da ste me razumjeli. unaprijed veliko hvala.Pozdrav iz rame
ODGOVOR:Ako me pitate kako staviti motor u fazu onda sigurno to necete moci napraviti . Razlog tome je što je to na ovom motoru složenije nego kod drugih motora. Tu postoje dva zupcasta remena ( za bregastuosovinu i za visokotlacnu pumpu ). Motor se stavlja u fazu pomocu alata za blokadu radilice ( tocan položaj GMT ), alat za blokadu bregaste osovine, alat za blkoadu visokotlacne pumpe. Opis postupka je dosta dugacak i taj opis nije dovoljan da se osoba pomocu njega upusti u navedeni zahvat. Ako i dalje želite opis postupka javite se ponovo pa cu vam i to poslati.
na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - NEMA INSTRUMENT ZA TEMPERATURU

Datum objave: 20.04.2010 11:50:00
Slika
PITANJE: Vrlo poštujem Vaš strucni rad. Rijetki su takvi u ovoj državi. Da ne dužim, imam lijepu novu fiestu, godište 2009, motor 1,25. Sve je super i izvrsna je. Muci me što nema temperature rashladne tekucine vec samo kontrolnu sijalicu. Volim pratiti temperaturu, posebno kod jutarnjeg kretanja a i tokom vožnje. Vozilo je pod garancijom, na servisu kažu da ne treba ali ja bih rado imao tu vrstu kontrole. Imate li kakvu ideju što da napravim a da ne izgubim garanciju?
ODGOVOR:Mnogi automobili novije generacije ( citroen, ford, peugeot, toyota, nissan ) nemaju ugraden instrument za temperaturu nego samo kontrolnu lampicu koja se pali kod prekoracenja radne temperature. To je veliki nedostatak jer se ne može pratiti temperaturno stanje motora . Motor može raditi stalno u režimu niske temperature u slucaju kada je neispravan termostat. Ugradnjom instrumenta za temperaturu ne bi trebali izgubiti garanciju jer dodatno ugradujete jedan sigurnosni instrument za kontrolu. Nazovite FORD servis kod kojega imate namjeru servisirati Vaše vozilo dok je u garanciji i zatražite njihovo mišljenje.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - TEŠKO PALI

Datum objave: 20.04.2010 11:40:00
Slika
PITANJE: Gospodine Meic. Fiat Punto 1997g 16.16V. Svako jutro teško pali. Kada ga palim moram držat neki par sekundi kljuc i onda ponovo i onda upali ali teško.. I kad je motor topal onda malo lakše pali, ali isto duže vergla.. Pa ako mi vi možete objasnit ovaj problem??
ODGOVOR:Poteškoce koje ste naveli na vašem vozilu s otežanim paljenjem mogu prouzrociti mnoge nepravilnosti i to : sustav paljenja ( svjecice, kablovi, bobina, elektronika paljenja ), sustav ubrizgavanja ( tlak goriva, relej pumpe za gorivo, injektori, MAP senzor, ECT senzor, IAT senzor, RPM senzor, EVAP ventil rezervoara, potenciomatar leptirastog ventila, aktuator minimuma, elektricnainstalacija, ECU centrala ) , mehanicko stanje motora. Kao što vidite ima toga puno i zato je potrebno napraviti test i kontrolu svih komponenata koje sam naveo. Precizan odgovor kao i cijenu popravka mogao bih reci nakon direktnog uvida na vozilu.
na vrh Povratak na vrh

VW POLO CLASSIC - ZAMJENA ULJA U SERVOVOLANU

Datum objave: 16.04.2010 15:51:00
Slika
PITANJE: Poštovani gospodine Meicu iznimno cijenim Vašu nesebicnu pomoc vozacima tako da smatram da ovo što vi radite ne radi nitko nigdje. Imam i jedno pitanje za Vas. Imam VW Polo Classic 12 godina star sa kojim sam prezadovoljan. Radi se o servu volana tj. o zamnjeni ulja. Do sada nikada nije bilo mijenjano pa Vas ovim putem pitam kako bi ja to mogao najjednostavnije mogao napraviti. Original spojnice na cijevima ako se jednom skinu kad se ispusti ulje biti ce nemoguce vratiti. Mislio sam da sa jednom crpkom izvadim ulje iz rezervara pa dolijem novo ulje, pokrenem motor i vrtim volan lijevo desno da se ulje promiješa i tako dva tri puta. Dali bi time nešto postigao osim troška za ulje?
ODGOVOR:Ulje možete zamijeniti tako da demontirate cijevi koje je potrebno demontirati ( niskotlacne, visokotlacne ) . Umjesto originalnih obujmica upotrebite univerzalne na vijak. Kada ulje iscuri iz rezervoara i pumpe mogu se odspojiti i dva visokotlacne voda na servo volanu. Okretanjem volana dodatno ce iscuriti ulje iz obje komore volana. Nakon toga sve možete spojiti, ocistiti od ulja i napuniti novo ulje. Okretanjem volana dok je motor upaljen odzraciti ce se sustav hidraulike volana. Pazite da upotrebite odgovarajuce ulje za volan.
na vrh Povratak na vrh

BMW 320-D - TRESE PRI ZAUSTAVLJANJU

Datum objave: 16.04.2010 15:45:00
Slika
PITANJE: Imam Bmw 320D 136ks Auto radi super i ne trosi niti malo ulja, ne dimi i dobro vuce, ali imam problem koji traje vec duze vrijeme a nitko od mehanicara nezna rijesit problem. Dakle! Motor pri zaustavljanju pocne trest(moglo bi se rec lagano i lupat), ima neugodne vibracije i zvukove. Kao da pocne trokirat. To se sve dogadja pri brzini od 40 do 0 kmh ali samo kada je u leru i kada se sa autom skroz zaustavite vibracije stanu i sve je ok. Kad se sa auto zaustavljate u nekoj od brzina npr. 3.,2. nema nikakvih vibracija. Na autu su promjenjene šprice prije 1000km i bosch pumpa prije 50 000km.
ODGOVOR:Vaš opis ne može vjerodostojno prikazati sve cinjenice zato je navedenu pojavu potrebno vidjeti i osjetiti direktno na vozilu u momentu kada se ona pojavi. Moguci uzroci su : kardanska vratila, transmisija, nosaci motora, ispušni sustav , motor kao pogonski agregat. U analizu stanja treba ici analizirajuci dio po dio i na kraju ostaje motor kao moguci uzrok. Na ovaj nacin bi se mogao suziti broj mogucih faktora utjecaja . Na žalost precizniji odgovor bez direktnog uvida ne mogu dati.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 - VERGLA ALI NE PALI

Datum objave: 16.04.2010 15:34:00
Slika
PITANJE: Imam problem sa audi a3,odjednom je prestao paliti,auto vergla ali nece upalit,promjenjen je relay 109 koji se nalazi ispod volana...I otkriveno je da ne dobiva gorivo na dizne,pumpa ne dobiva struju...Jel bi mozda mogli znati o cemu se radi?
ODGOVOR:Tocan odgovor bih mogao dati nakon pregleda i uvida direktno na vozilu. Sada mogu samo navesti pojedine moguce uzroke a to su : elektrilcna instalacija i konektori, imobilajzer za blokadu paljenja, inercioni ventil Sut-off, faza motora, zrak u sustavu goriva, necist rezervoar za gorivo, filter goriva, cijevni vodovi, relej Cut-off ventila, regulator kolicine goriva, senzor položaja regulatora, dobavna pumpa, senzor radilice, RPM senzor, visokotlacna pumpa, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

JEEP CHEROKEE - OBRADA NA PRVU PREKOMJERU

Datum objave: 15.04.2010 17:49:00
Slika
PITANJE: postovanje molim vas koji je maximalni razmak izmedju klipa i stubline motora.ja imam jeep cherokee 4.0l 1990god.pet cilindara u bloku motora mi je dobro dimenzija 98,5mm a sesti do vodene pumpe je 97,8mm,pa da li bi mogao da na ovih pet klipova stavim standardne karike a na sesti specijalu ili trebam staviti i klip prema specijali.
ODGOVOR:Kada je motor novi ili kada se radi reparatura motora razlika izmedu klipa i cilindra je 0,05 mm do 0,07 mm. Istrošenje koje ste naveli je 0,3 mm ( 97,8 mm ) a to je previše. Zamjenom samo klipnih prstenova ne može se postici dobar razultat. U ovom slucaju jedino strucno , kvalitetno i dugorocno rješenje je obrada svih cilindara na prvu prekomjeru. Na taj nacin ce se postici da razmak izmedu klipova i cilindara bude u granicama koje sam na pocetku naveo.
na vrh Povratak na vrh

VW BORA - SERVIS LETVE VOLANA

Datum objave: 15.04.2010 17:35:00
Slika
PITANJE: Postovani imam jedno pitanje, nadam se da ce te mi pomoci.
Naime na WV Bora 2001 godina mi je sa desne strane (suvozaceva strana) iz letve volana iscurilo ulje (u manzetni od spone) i izgubio sam servo. Naravno dok sam dosao do kuce dosipao sam da ne bi crkla i servo pumpa ali jako brzo trosi ulje koje dopsem. Evidentno je da je letva volana. Sta dalje? Vjerovatno je semering ili vise njih iz letve otisao. kazu mi da se to moze reparirati odnosno da se zamijene novim setom semeringa u letvi. Je li to uopce moguce i da li bi sa tim rijesio taj problem. Da kupim polovnu letvu niko mi ne garantuje da i ta polovna letva nece stati nakon mjesec,dva il godinu. Da li bi sa novim semerinzima odnosno reparacijom mogao napraviti to da bude kao novo?
ODGOVOR:Problem koji imate može se kvalitetno i dugorocno riješiti ako se napravi servis letve volana. Tom prilikom se mijenjaju sve brtve hidraulike volana. Ovo je svakako bolje rješenje nego ugradnja neprovjerene rabljene letve volana.
na vrh Povratak na vrh