Danas je: 02.08.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI B4 - OTEŽANO PALJENJE

Datum objave: 30.04.2010 11:21:00
Slika
PITANJE: Audi B4, 2.0E, 92god, motor ABK. Bez obzira da li je hladan ili vruc motor dugo vergla, nekih 5-10sek. i kada upali oseti se jak miris benzina. Zamenjen protokomer, senzor protoka vazduha, filter goriva, svecice, dizne, termo davaci, kompresija je dobra.
ODGOVOR:Na otežano paljenje motora mogu utjecati mnogi faktori i mnoge neispravnosti. Radi toga treba ispitati sve komponente sustava ubrizgavanja i sustava paljenja , moguce neispravnosti su : tlak goriva, injektori, ECT senzor, aktuator minimuma, injektor za hladni start ( ako isti postoji ), MAF senzor, MAP senzor, propuštanje usisnog kolektora, leptirasti ventil, elektricna instalacija i konektori, senzor RPM, EVAP ventil rezervoara, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 1965 - ŠTO JE HLADNI START?

Datum objave: 29.04.2010 16:30:00
Slika
PITANJE: Molio bih vas za pojasnjenje pojma "hladni start",koji se cesto upotrebljava, a da se tesko moze ponaci detaljnjije pojasnjenje na kakvo stanje masine se on tocno odnosi.Poznato mi je da je hladni start zapravo "suhi start",..tj start kada klipnjace, bregasta...i drugi dijelovi koji se podmazuju bez ulja na sebi.Ipak nije jasno kad se to desava?
Da li vec pola sata nakon gasenja masine,par sati nakon gasenja, nakon sto auto prenoci ili tek nakon 7 i vise dana odkako masina nije pokretana, kako sam procitao u jednom clanku na internetu.
Drugo pitanje .
Namijeravam nabavit Mercedes 1965 godiste ., te me zanima kako najbolje ocuvati masinu koja ce se vozit godisnje 2000km do 3000Km ,..najvise 5000km,a mozda ce i stajti koji mijesec nevozena.Da li uzimati obicna ulja poput 15W40 od INE i mijenati svake godine uz kombinaciju keramicki aditiva ili koristit bolje (skuplje) ulje 10W40 od renomirane marke?Ako postoji jos neki savijet,koji se odnosi na odrzavanje masina koji se nepokrecu svakodnevno ,bio bih vam zahvalan.
ODGOVOR:Hladni start je svako paljenja motora kada je temperatura motora niža od 30°C . Neposredno nakon paljenja motora sustav podmazivanja profunkcionira, do tada na svim stijenkama cilindara i na ostalim rukavcima i ležajevima postoji uljni film koji u kriticnom momentu obavlja podmazivanje.
Dobar nacin ocuvanja motora je povremeno paljenje npr. svakih 10 dana i tada motor treba raditi 10 minuta. Dugotrajnija zaštita je konzerviranje motora. Za navedeni tip vozila možete koristiti ulje 15W-40 a dobro bi bilo da se mijenja dva puta godišnje.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C-250 TD - TURBO RUPA?

Datum objave: 29.04.2010 16:25:00
Slika
PITANJE: Poštovani,
imam jedan problem koji je vezan za klimu.Prošle godine je mijenjan hladnjak klime, te je napunjen plinom.Sada sam probao upaliti klimu,medutim ona ne hladi.Kompresor radi,te prilikom paljenja klime podignu se obrtaji kao da je klima ispravna,medutim ona ne ispušta hladan zrak kako bi trebala.Radi se o rucnoj klimi na Mercedesu C250 TD 1997.g.
I još jedno pitanje u vezi tog auta.Postoji li turbo rupa?
Ako ima kako to izgleda i kako se auto "ponaša"?
ODGOVOR:Klima uredaj treba ispitati i to sve dijelove sustava a moguci kvarovi su : nedovoljno plina, ekspanzioni ventil, dehidrator, isparivac, kompresor, sustav ventilacije.
Pojam turbo rupe je kada želite ubrzati i stiskate pedalu gasa a ubrzanjeje jako slabo, nakon nekog vremena kada se broj okretaja motora poveca iznad 2000 o/min motor dobije ubrzanje. Ova pojave se naziva turbo rupa jer nema odaziva na gas kod nižeg broja okretaja motora.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA - LUPANJE U PREDNJEM DIJELU

Datum objave: 29.04.2010 16:21:00
Slika
PITANJE: Cuje se lupanje u prednjem lijevom dijelu,mijenjani su selen blokovi i u servisu nemogu odgoditi što je jer to ne lupa baš kad dodjem kod njih,nekada uzastopno po nekoliko puta a nekad po nekoliko dana ništa,uglavnom lupa kada se prelazi preko neravnina ,kao da amontizer nabija,ima 104000 km,koji bi mogao biti uzrok
ODGOVOR:Moguci uzroci lupanaj su : blokovi balans štange, vertikalne spone ovjesa, krajnici spona, spone, kuglasti zglob ovjesa, aksijalni ležaj amortizera, neki netipican kvar.Sve se može provjeriti i otkloniti.
na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,8-D - OBLAK DIMA

Datum objave: 29.04.2010 16:17:00
Slika
PITANJE: Posjedujem ford fiestu 1.8D 1990 god. Dešava mi se slijedeci problem. U vožnji mi motor pocinje cukati i dobiva veliku turažu. A iza mene veliki oblak dima. To se dešava samo u petoj brzini,koliko sam do sada primjetio. Znaci pri nekoj brzini od 80 do 100 km/h u petoj brzini i to nakon predenih 20 do 30 km. To traje nekih desetak sekundi i onda opet sve normalno. Auto pali normalno poslije toga i vruc i hladan. U gradskoj vožnji i na kratkim relacijama ( nekih 15 km) sve radi normalno. U praznom hodu isto radi normalno.
Isto tako me zanima dali u fiestu može ici motor od escorta i koje godište mora biti motor.
ODGOVOR:Prema Vašem opisu moguci uzroci su : povecana kolicina ulja koja kroz cijev za odušak ulja dolazi u usisnu granu te tako ponovo u motor ( ova pojava nastaje kada je na nekom od cilindara loša kompresija radi koje nastaje velika emisija uljnih para iz kartera ), velika kolicina goriva iz visokotlacne pumpe, neispravne dize . Najprije provjerite mehanicko stanje motoar a zatim sve ostalo.
U FIESTU može ici motor od ESKORTA 1,8-D .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6-D - ZAMJENA KARIKA

Datum objave: 29.04.2010 15:50:00
Slika
PITANJE: Trebam u vlastitoj režiji zamjeniti karike na datom motoru pa bih želio znati na koje detalje da obratim pažnju pošto to radim prvi put na datom motoru,(ravnanje glave,odredivanje kompresionog prostora,odabir dihtunga ispod glave odgovarajuce debljine,ajnzecovanje karika,zamjena letecih ležajeva...)unaprjed hvala za savjet,ne morate biti opširni,ja cu to lako razumjet.
ODGOVOR:Najvažniji je slijedeci detalj. Kada skinete glavu motora izmjerite istrošenost cilindara ( ovalnost ). Ako je istrošenost cilindra veca od 0,10 mm novi klipni prstenovi nece pomoci. Kompresija ce biti slaba a potrošnja ulja još veca. U ovom slucaju je potrebno obaviti strojnu obradu cilindara na prvu vecu prekomjeru i staviti nove odgovarajuce klipove.
Ako je istrošenje cilindara manje od navedenog onda ce novi klipni prstenovi pomoci. Javite koliko je istrošenje cilindara pa cu Vam dati dodatne informacije.
na vrh Povratak na vrh

FAP FILTER ( Filtre A Particules )

Datum objave: 27.04.2010 14:16:00
Slika
PITANJE: Gospodine Meic.. Možete mi obijasnit cemu služi fap filter, i dali ga svaki auto ima?
ODGOVOR:Glavna namjena ovoga filtera je zaustavljanje i zadržavanje cestica cade koje nastaju prilikom rada dizel motora. Cestice se uništavaju izgaranjem na visokoj temperaturi uz pomoc posebnog aditiva koji se dodaje u dizel gorivo. Kada se FAP filter napuni cesticama cade, elektronicki nadzorni sustav motora aktivira postupak regeneracije FAP filtera uz naknadno ubrizgavanje spomenutog aditiva. Postupak regeneracije obavlje se povecanjem temperature ispušnih plinova, što dovodi do sagorjevanja štetnih cestica cade.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H - AKSIJALNI HOD POLUOSOVINE

Datum objave: 27.04.2010 14:08:00
Slika
PITANJE: Poštovani, na mojoj astri H ponekad prilikom prelazka preko velikih neravnina, spuštanja sa rinzola i nagloga skretanja se cuje metalni zvuk sa prednje ljeve strane. Dao sam si truda i sve pregledao ( usporedio sa dva identicna vozila ) i utvrdio da poluosovina ima znatno veci hod ljevo desno. Znaci kada se iz skroz ljeve pozicije pomakne skroz desno prema getribi cuje se taj zvuk.
Koji su moguci uzroci takvoga kvara, šta bi se trebalo zamjeniti i koliko je normalno da poluosovina ide ljevo desno.
ODGOVOR:Dozvoljeni aksijalni hod poluosovine je 1 – 3 mm. Navedena zracnost ne utjece na funkciju niti na sigurnost vožnje. Jedini razlog radi kojega treba reagirati je ako ta zracnost ima utjecaja na pojavu lupanja . Ovom prilikom moram naglasiti da u Vašem slucaju to ne mora biti uzrok lupanja. Provjerite još jednom sve dijelove ovjesa i volana i to :
Gumene blokove vilica, vertikalne spone balans štange, aksijalne ležajeve amortizera , kuglaste zglobove vilica, spone i krajnike spona.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - OTEŽANO PALJENJE TOPLOG MOTORA

Datum objave: 27.04.2010 14:04:00
Slika
PITANJE: Poštovani! Posjedujem Lagunu 2002. godište, 1.8, 16V, sa ugradenom plinskom instalacijom, te Vas ovim putem molim da mi odgovorite na upit. Naime dok je motor potpuno hladan i ljeti i zimi, tj. na nižim i niskim temperaturama pali bezprijekorno kako se kaže na "prvi zub", dok nakon krace ili duže vožnje, kada se motor zagrije i odstoji recimo 20 - 30 minuta teže upali, nakon kraceg verglanja i nadalje što je hladniji bolje pali.
ODGOVOR:Razlozi otežanog paljenja kada je motor topli mogu biti : tlak goriva, kolicina goriva na pojedinim injektorima, regulator tlaka goriva, injektori, nepovratni ventil za gorivo, ECT senzor, lambda sonda, kompresija, elektricna instalacija, ECU centrala. Dijagnostikom motora tocno se može utvrditi uzrok.
na vrh Povratak na vrh

DAEWOO LANOS - POVIŠENI OKRETAJI,POVECANA POTROŠNJA

Datum objave: 27.04.2010 14:00:00
Slika
PITANJE: Postovani, zelim vam izreci sve pohvale za vas posao, jer prava je rijetkost naci ovakvu stranicu sa strucnim i iskrenim odgovorima.
Nedavno sam kupio Daewoo Lanos, 1.4 motor 55kw, 98 god od prvog vlasnika sa prijedenih 89t km. Vozilo je stajalo na otvorenom i nije vozeno pola godine dok ja nisam postao vlasnik. Motor jako lijepo radi, dobro vuce, ne trosi ulja, na prijedenih 1000km. Problem je u tome sto drzi jako visok ler gas, kad da se upali motor on spusti gas na normalnu razinu, ali cim ubacim u brzinu i pocnem otpustati spojku obrtaji motora se sami povecavaju do odredjene razine ali ne preko, tako da auto bez problema krene u drugoj brzini, nadalje, u voznji stalno drzi obrtaje, tako da se u trecoj bez diranja papucice gasa krece preko 25 kmh, i kod kocenja kada izbacim iz brzine on i dalje drzi obrtaje nekoliko sekundi 5-6 kada se vozilo zaustavi. Potrosnja goriva je po meni vrlo velika 7,5 do 8 litara na 100km s obzirom da je auto 90% vozen na otvorenoj cesti pri 80-90 kmh. Crijevo koje vodi zrak od filtera do motora je bilo puknuto i ja sam to sanirao lijepljenjem trakom jer nisam pronasao originalno crijevo, bivsi vlasnik ne zna kada je to crijevo puknuto i nije to primjetio barem, tako kaze i tako ga je vozio. Ja sam iskljucivao nekakav senzor koji se spaja na mjestu gdje se nalazi sajla od gasa i onda je motor radio dobro, nije vise dodavao gas pri kretanju ili stajanju, ali hladan motor je teze upalio i treso se kao da radi na 3 cilindra tako da sam odmah vratio nazad konektor. Neki kvazi majstori su mi rekli da je otisao motoric ler gasa kojim upravlja racunalo, a neki kazu da je moguce da je zaprljan jer je motor povlacio prasinu kroz puknuto crijevo. Molio bih vas savjet sto da napravim da rijesim taj problem jer jako zivcira u voznji, auto se prebrzo krece u prvoj i drugoj brzini, tesko je pratiti promet u gradu. Ako mi mozete reci koja je cijena novog ler gasa ako bi bio problem u njemu?
ODGOVOR:Prema Vašem detaljnom opisu odmah mogu reci da navedena cijev nije uzrok a isto tako ne mora biti neispravan ni motoric minimuma. Kupovanje i ugradnja pojedinih dijelova na pamet nikada ne dovodi do rješenja . U ovom slucaju logicno je da napravite dijagnostiku motora
( mehanicki sustav, hidraulicki sustav, sustav za upravljanje motorom ) i nakon toga biti ce poznate sve cinjenice i svi nedostaci. Tada nece biti teško otkloniti nedostatke i dovesti vozilo u ispravno stanje ( povišeni broj okretaja, velika potrošnja ). Mogucih naispravnosti može biti na desetke te ne bi bilo koristi da Vam sve pojedinacno navodim. Ovom prilikom navesti cu najcešce uzroke a to su : tlak goriva, stanje injektora, potenciometar leptirastog ventila, MAP senzor, elektricna instalacija, loše brtvljenje usisnog kolektora , ostale moguce greške. Nakon kvalitetno obavljene dijagnostike može se tocno znati što je neispravno , cijena pojedinih dijelova, cijena popravka.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - GREBANJE U PREDNJEM DIJELU

Datum objave: 27.04.2010 13:54:00
Slika
PITANJE: Poštovani imam renault megan 1.9 Tdi 1997 godina kod naglog kocenja cuje mi se ko grebanje na prednjem djelu auta i po mojoj procijeni auto ima duži put zaustavljanja koda ABS otpusti kocnice ali auto ne proklizi. Dali je to normaljno ili je problem u ABS -u ili je loše hidraulicno ulje u sistemu a ponekada i dobro zakoci i ne cuje se grebanje u prednjem dijelu..
ODGOVOR:Zvuk kada je aktiviran ABS je karakteristican i lako ga je prepoznati. Zvuk koji Vi cujete ne mora biti zvuk ABS-a nego nešto drugo. Najcešce je to disk, disk plocica, kocna kliješta, nešto netipicno što treba cuti direktno na vozilu. Ako vam je zgodno navratite pa cemo vam to pregledati besplatno.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN AX 1,4-D - GENERALNI POPRAVAK MOTORA

Datum objave: 25.04.2010 19:33:00
Slika
PITANJE: Koliko bi kod vas koštala kompletna generlaka za 1.4D. + kad je motor vec dolje zamjena lamele, potisnog ležaja, košare te obje poluosovine?
Kojeg proizvodaca djelova preporucate?
Nacuo sam neke majstorske price, istinitost je upitna :), a radi se o tome da je navodno netko stavio duže vijke za glavu te probušio blok i ispod , u karteru, stavio kontra matice te na taj naci osigurao dovoljno jaki pritisak glave na tvrdi dihtung i pikse... Možete li kometirati?
ODGOVOR:Cijenu kompletnog generalnog popravka motora mogu naveseti nakon pregleda i testa motora. Prilikom obavljanja svih radova na motoru koriste se dijelovi prve klase a za obavljene radove i ugradene dijelove dobiva se garancija u pisanoj formi.
Drugi dio pitanja ne bih komentirao jer su to necije fantazije.
na vrh Povratak na vrh

BMW 318 i - TEMPERATURA MOTORA ?

Datum objave: 25.04.2010 19:27:00
Slika
PITANJE: Imam Bmw 318i e30 M40 87-o godiste,u potpunosti zadovoljan s njime(uzevsi u obzir njegove godine),ali u zadnje vrijeme se desava to da kazaljka temperature pobjegne za jednu do dvije debljine kazaljke (od sredine,tocno u podne) u desno,prema crvenom.To se desava u bilo kojem rezimu voznje,uzbrdo,nizbrdo,otvoreno,grad..Antifriza ima dovoljno,nigdje ne curi,visko ukjucuje (pretpostavljam) na vrijeme ali se kazaljka opet vrati na milimetar od sredine,sto se opet naglasavam nije desavalo do skora.Sumnjam na skori kraj vodene pumpe ali.......bolje da pitam iskusne strucnjake.
ODGOVOR:Moguce je da se motor zagrijava malo više nego prije a moguci razlozi su : termostat, pumpa za vodu, hladnjak ( necistoca ), cijevi rashladnog sustava ( smanjen protok ). Isto tako je moguce da je temperatura motora dobra ( ista kao prije ) a prikaz temperature netocan. Moguci uzroci su : indikator temperature na glavi motora, povecani prelazni otpor na elektricnoj instalaciji, povecani elektricni otpor na konektorima instrument ploce. Dobro bi bilo ako možete preciznim instrumentom izmjeriti stvarnu temperaturu motora.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 HDI - KOCNICA PROPADA

Datum objave: 25.04.2010 19:21:00
Slika
PITANJE: Kupili smo PEUGEOT 206 HDI kome je propadala kocnica a ulje nigdje nije curilo.Vozilo ima ABS kocnicu.Promjenili smo glavni kocioni cilindar i ne možemo dobiti kocnicu ponovo propada.Molimo vas da nam pomognete.
ODGOVOR:Kocnica može propadati radi slijedecih razloga : neispravan glavni kocni cilindar, neispravan bilo koji radni cilindar, neispravni cijevni vodovi kocnog sustava, neispravan regulator tlaka ( korektor ) kocenja, prevelika zracnost izmedu kocnih papuca i bubnjeva zadnjih kocnica, zrak u sustavu kocnice, radi netipicnih grešaka koje se moraju otkriti direktno na samom vozilu. Sve što sam naveo potrebno je detaljno ispitati , uzrok sigurno postoji.
na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO - KOCNICE

Datum objave: 23.04.2010 14:26:00
Slika
PITANJE: Poštovani, Komplimenti na jako edukativnoj i korisnoj www stranici. Imam dva pitanja, te se nadam da cete biti u mogucnosti i odgovoriti:
1. Ford Mondeo III, 2002, TDI prešao 170.000. U nekoliko navrata do sada pri vožnji culo se cvilenje zadnjih kocnica, a bez upotrebe kocnica, jak miris plocica, i ugrijane felge, zadnji puta pri povratku sa ljetovanja sa dvoje manje djece. Stali smo u servis i nisu mogli ništa otkriti. Kako se put nastavio, isto se desilo, nasuo sam coca colu zadnje plocice te smo bez daljnjih problema stigli kuci. Kako sam ovakvih problema imao i u nekoliko navrata ranije i uvijek ih bezuspješno nastojao rješiti u servisima, prije puta provjerim da li su zadnja kociona klješta vracena u prvobitni položaj i više ne koristim rucnu kocnicu, i zaista bih volio konacno rješiti ovaj problem, Takoder, da dodam, zadnje kocnice cvile pri kocenju i rucna kocnica jako slabo funkcioniše. Umoran sam od paženja da ne koristim rucnu kocnicu i uvijek strepim i cekam da pocne cviliti tokom putovanja.
2. Renault Twingo, 1995, 1.1. benzin - u trceoj brzini trza na momente pri konstantno pritisnutom gasu i to pri vecim obrtajima, troši jako dosta ulja, skoro litar i pol na svaki rezeorvar. Što bih primarno trebao pogledati te koje bi bilo najbolja vrsta ulja za takav auto i takoder da li trebam koristiti aditive za ulje. Ulje nigdje ne curi i koliko vidim rashladna voda je cista, nema ulja.
ODGOVOR:FORD MONDEO III , TDI, 2002. Problem sa kocnicama se može normalno riješiti , samo Vi niste došli u pravi servis. Moguci uzroci su : kocna kliješta, klip-cilindar, nosac kocnih kliješta , sustav rucne kocnice.
RENAULT TWINGO 1,1 1995. Potrošnja ulja je izuzetno visoka i to je najhitnije što treba raditi. Znaci potrebno je najprije obaviti mehanicki popravak motora a nakon toga može se raditi na sustavu ubrizgavanja i na sustavu paljenja. Nikakva vrste ulja niti aditiv nece smanjiti mehanicko istrošenje motora radi kojega je potrošnja ulja velika.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - POVECANJE SNAGE

Datum objave: 23.04.2010 14:10:00
Slika
PITANJE: Postovani gospodine Meicu,cestitam na ljudskom odnosu prema nama vozacima i na spremnosti da date savjete u skladu sa svojim profesionalizmom. Svaka cast.
Imam jedno pitanje, imam golf III, 1.8 AAM, presao 220.000. Imam ugradjen plin. Zanima me, da lije doslo vrijeme za generalnu, ili obraduglave motora. Za sada, motor tadi ok, vuce dobro, dostize brzinu zadovoljavajuce, iako je 55 KW (mada bi mu dobrodoslo jos malo snage zbog plina), ali osjecam da nije isti kao prije 3 godine kada sam ga pazario, s obzirom da sam za 3 godine presao 90.000 km.Pa me zanima da li je doslo vrijeme za nekim refresh-om motora i sta bih mozda mogao kad vec radim oko toga, uraditi ako postoji ta opcija za povecanjem snage.
ODGOVOR:Snaga motora bi se mogla povecati ugradnjom MPI sustava ubrizgavanja umjesto ovoga postojeceg sustava MONOMOTRONIC. Takva preinaka nije jeftina jer uz glavu motora , usisni i ispušni kolektor treba zamijeniti pumpu za gorivo, leptirasti ventil, dio elektricne instalacije i ECU upravljacko racunalo. Bolja varijanta je da uredite postojeci motor. To znaci da napravite potreban zahvat tako da kompresija opet bude 12 do 13 bara. Uz to možete još malo modificirati ispušni sustav i to od katalizatora na dalje. Na plin ne možete ocekivati vecu snagu jer ste isti ugradili radi štednje a ne radi brzine.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - EGR ( Exhaust Gas Recirculation ) VENTIL

Datum objave: 25.03.2011 01:48:09
Slika
PITANJE: Možete li objasniti cemu sluzi i princip rada EGR ventila?
ODGOVOR:Omogucava da u pojedinim režimima rada motora propušta dio ispušnih plinova u usisnii kolektor motora. Na taj nacin se smanjuje temperatura izgaranja dizel goriva u cilindrima. Radi toga se smanjuje i kolicina dušicnih oksida NOx u ispušnim plinovima. EGR-om upravlja ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190-D - MEHANIZAM HLA?ENJA I GRIJANJA

Datum objave: 22.04.2010 18:10:00
Slika
PITANJE: Cijenjeni gospodine Meicu.Obracam Vam se jer s Vama imam odlicno iskustvo u savjetima o održavanju automobila.Imam mercedes 190 D, 2.0 diesel, god.proizvodnje 1988.Automobil je u dobrom stanju ali ima problem na koji dugo nisam obracao pozornost.Naime, cini mi se da mi uredaj za hladenje u kabini uopce ne radi.Znate da imaju 4 otvora.Kada ukljucim puhanje hladnog zraka iz oba rubna ventilatora struji vreo zrak, a samo iz dva srednja hladni.Ukoliko zatvorim klapnu, tako da zrak puše u prednje vjetrobransko staklo, zrak je uvijek vruc.Osim toga, taj isti zrak jako smrdi na naftu, ulje, motor...kao da dolazi direktno iz motora.Pitam se ima li propeler od ventilatora na motoru ikakve veze s tim.Propeler mi je od benzinca, iako je automobil dizelski.Lako se grije i moram ga hladiti puštanjem toplog zraka. Što da radim?
ODGOVOR:Ako u vozilu ne radi hladenje mogu postojati dva razloga . Prvi razlog je da komanda za zatvaranje grijanja ( vruca voda iz motora ) ne zatvori do kraja ventil grijaca iako je komanda u kabini u položaju zatvoreno. Drugi moguci razlog je sam ventil grijaca koji i u zatvorenom položaju propušta vrucu vodu iz motora prema radijatoru grijaca.
Miris nafte koju osjecate u kabini nastaje radi propuštanja goriva negdje na motoru. Otklonite to propuštanje i nakon toga operite motor, tada ce taj neugodan miris od goriva nestati.
Ukoliko se ne snalazite u vezi radova koje treba obaviti na Vašem vozilu svaki bolji servis ce Vam te probleme brzo riješiti.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA DTI - GASI SE

Datum objave: 21.04.2010 21:47:00
Slika
PITANJE: Imam opel vectru 1997 dti,gasi se non stop samo je mogu upalit ak je šlepam,mjenjao sam filter goriva i od tad mi se to pocelo dešavat ostavim je preko noci sutra je ne mogu uopce upaliti!!!!!!!!!!!!
I ne vuce mi uopce 5brzina max 120km/h spojen na kompjuter pokazuje da nije nest uredu s regulatorom zraka?????jel možd u pitanju bosch pumpa????
ODGOVOR:Postoji na desetke razloga radi kojih motor teško pali. Tocan odgovor mogu dati nekon pregleda vozila. Ovom prilikom navesti cu najcešce kvarove koji su uzrok teškog paljenja motora a to su : elektricna instalacija, elektropokretac, akumulator, zrak u sustavu goriva, mehanicko stanje motora, necist rezervoar, filter goriva, filter zraka, faza motora, grijaci, ECT senzor, dobavna pumpa, regulator kolicine goriva, dize, EGR ventil, visokotlacna pumpa, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT FLUENCE - ZUPCASTI REMEN SE NE UHODAVA !

Datum objave: 21.04.2010 21:43:00
Slika
PITANJE: Kupio sam novi Renault Fluence 1,6 16 V i odmah uocio da se na motoru na strani gdje je zupcasti remen, cuje neugodan zvuk nalik na struganje i to samo pri nižim brojem okretaja. U servisu su mi rekli da se zupcasti remen uhodava. Sada sam prošao 1000 km a problem je isti. Prije nego što ponovo odvezem auto u servis volio bih cuti Vaše mišljenje o ovom problemu.
ODGOVOR:Zupcasti remen se ne uhodava , ako je ispravno montiran i zategnut nikakvih zvukova ( ni uhodavanja ) nema. Reklamirajte navedeno jer na to imate pravo.
na vrh Povratak na vrh