Danas je: 18.12.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

CITROEN XSARA - DEMONTAŽA POLUGE MJENJACA

Datum objave: 09.03.2010 21:38:00
Slika
PITANJE: Pozdravljam vaš trud i dobru volju na strucnim odgovorima na vašoj web stranici.
Posjedujem Citroen Xsara 1.4i, 1998., 155000 km.
Prije mjesec dana, prilikom pritiskanja spojke pocelo se cuti struganje u motoru koje se iz dana u dan pojacava tako da danas cujem struganje i dok ne pritišcem spojku. Pretpostavljam da je potrebno zamijeniti potisni ležaj spojke.Kako bi odvojio kutiju mjenjaca skinuo sam akumulator, filter zraka. Odvojio 1 zglob poluga mjenjaca, medutim zanima me kako skinuti drugu vecu (gornju) polugu ciji zglobovi sa obje strane izgledaju fiksni (nisu "gumeni" kao ovaj jedan kojeg sam sa lakocom otkacio).Lijepo Vas molim za strucan savjet kako skinuti (odvojiti) zglob gornje poluge mjenjaca.
ODGOVOR:Poluga mjenjaca o kojoj je rijec može imati dva nacina demontiranja. Ako navedena poluga nema nikakav osigurac a osigurac treba biti vidljiv tada se s odgovarajucom polugom poluga izbaci iz kuglastog dosjeda. Ako navedena poluga ima osigurac isti treba izvaditi i nakon toga se poluga lagano odspoji. Ako ne uspijete pošaljite sliku detalja pa cu opet odgovoriti.
na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO - ODZRACIVANJE RASHLADNOG SISTEMA

Datum objave: 09.03.2010 20:18:00
Slika
PITANJE: Fiat Tipo 1,4 karburator odzracivanje rashladnog sistema 1990.g.
Da li mi mozete objasniti postupak odzracivanja rashladnog sistema na navedenom autu.
ODGOVOR:Nakon punjenja rashladne tekucine treba upaliti motor i zagrijavati. Temperatura ce se lagano dizati a nivo tekucine u ekspanzionoj posudi ce padati. Kako nivo pada tekucina se dopunjava. U jednom momentu otvoriti ce se termostat i tada ce u motor uci veca kolicina tekucine. Tada se opet dopuni tekucina u sustav , zatvori se cep ekspanzione posude. Sada se može motor zagrijavati tako da se obavi probna vožnja na kojoj ce se stalno kontrolirati radna temperatura motora. Nakon probne vožnje ( ako je temperatura normalna ) motor se treba ohladiti. Nakon hladenja po potrebi treba dopuniti tekucinu .
Neki rashladni sustavi imaju i dva ventila koji služe za odzracivanje rashladnog sustava. Ventili se obicno nalaze na cijevi grijaca ili u blizini termostata. Dok motor radi ventili se otvore i kada na ventile pocne izlaziti rashladna tekucina ventili se zatvore. Ovo se po potrebi može ponoviti još jednom da izide zaostali zrak iz sustava.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - "Naša mala auto klinika"

Datum objave: 07.03.2010 15:17:00
Slika
PITANJE: Postovani gospodine Meicu jedno veliko hvala na vasem trudu i vremenu koje ulazete da bi nam pomogli nesebicno vasim savjetima vasu stranicu bih nazvao "Nasa mala auto klinika". Htio bih vas zamoliti za savjet imam pasata karavana TDI 130 konja 2003 godina od prije nekih 3 dana se pojavio cudan zvuk kada pritisnem kocnicu tacnije kad kocim cujem zvuk slican udarcu cekica od neki metal neznam koliko mogu da docaram i samo sa desne strane. Bio sam u jednom servisu i rekli su mi da je u pitanju NOSAC tocka ?? a ne kocnice kako sam ja mislio majstor kaze da je to mana ovih modela a sto se tice predracuna koliko bi kostalo reci cu vam da samo nosac kosta 150 eura molim vas ako mozete da mi pomognete. Veliko hvala i sve najbolje u daljem radu
ODGOVOR:Moguce je da uzrok nije kocnica nego neki od dijelova ovjesa. Na Vašem vozilu to su gornja i donja oscilirajuca ramena i potporne spone. Svaki od navedenih dijelova ima kuglasti zglog ili selen blok . Na tim mjestima nastaje istrošenje i zracnost. Prilikom kocenja na istrošenim mjestima nastaje zvuk koji ste i Vi naveli. Cijenu ne bih komentirao ali bih naveo da postoje i zamjenski dijelovi ovjesa koji su znatno jeftiniji a po kvaliteti su takoder dobri.
na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA - UGASI SE

Datum objave: 07.03.2010 15:01:00
Slika
PITANJE: Imam Seat Cordobu 1,4 godina proizvodnje 1998. inace jako dobar auto ,ocuvan ,prešao nešto više od 100 000 km.e sad u poslednje vreme na semaforu ili kada usporim rad motora on se jednostavno ugasi. Nosila sam ga kod majstora ,proverio je i kaže da ne vidi kvar - zbog cega se to dešava ,misli da je vlažno vreme u pitanje što ja sumljam.Ja mislim da su u pitanju svecice (da je majstor stavio one slabije ) .Mnogi mi kažu da kupim za Seata svecice NGK V-line 37 (PFR6Q) platinaste i da napomenem do sad nisu menjani kablovi za svecice.
ODGOVOR:Nije mudro da bez ispitivanja pojedinih dijelova donosite odluku da li je nešto neispravno ( to važi za vas i za vaše savjetnike ). Samo strucan pristup i ispitivanje pojedinih komponenata daje pravi rezultat, sve ostalo je skuplje. U ovom slucaju svakao treba ispitati sustav paljenja ( probijenje visokog napona, energiju iskre na svjecicama ), sustav elektronskog ubrizgavanja goriva ( elektronski sklop leptirastog ventila, aktuator minimuma, ECT senzor, tlak goriva, injektore, MAP senzor, zabrtvljenost usisnog kolektora ). Odgovarajuce svjecice su : Bosch W7LTCR ili NGK BP5ET .
na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 - EVAP VENTIL

Datum objave: 07.03.2010 14:37:00
Slika
PITANJE: Postovani gospodine Meicu imam par pitanja vezana za svoj automobil. Radi se o Audiju A3 2001god. ciji sam vlasnik od decembra 2009 god.
Auto poseduje benzinski motor 1.6 75kw AVU oznaka motora, sto se tice samog motora i potrosnje veoma sam zadovoljan medjutim postoje dva mala problema jedan se odnosi na sistem za ubrizgavanje a drugi na kvacilo vozila.Da li je normalno da kod ovog motora iako je Hladan da obrtaji konstantno budu na 800 +-50 dakle nema povecanje obrtaja na 1100 dok je motor hladan.Zatim takodje javlja mi se zvuk lupkanja jednog ventila koji dolazi iz jedne plasticne posude koja se nalazi odmah pored posude za servo ulje.Mislim da je to EVAP filter koji se ponasa kao neki blow-off ventil, u njega ulaze dva creva i dve zice, problem je u tome posto se iz njega cuje konstantno lupkanje tak,tak,tak sveke 0.5 sekunde i to traje 1-2 min i onda prestane nekad i duze to primecujem dok auto stoji u mestu a u voznji se ne desava.Da li je ta pojava normalna ili ne?Kako mogu ispitati taj filter predpostavljam da on sluzi za recilkulaciju stetnih gasova iz rezervoara koliki, otpor treba da poseduje kada se ispituje ohmetrom? Molim vas opisite mi postupak zamene tog dela? Na kontrolnoj tabli zuta lampica se uredno gasi nema nikakvog upozorenja! Sto se tice kvacila kako mogu najlakse ispitati i ustanoviti stanje samog sklopa? Auto je presao 140000 km problem je u tome sto pomislim da auto krece i ako samo malo vise naglo pustim kvacilo motor se ugasi dakle mnogo brzo hvata kao neko dvostepeno kvacilo ne mogu vam najbolje opisati.Sve brzine se normalno menjaju ali se javlja veci broj obrtaja motora prilikom menjana brzina.Primer 3 brzina 3000 obrtaja promena u 4stepen iako sam oduzeo gas on opadne na 2500 kao da nesto zapinje ne oseca se nikakvo podrhtavanje kvacila kao kod nekih dizelasa golf 4. Sta ciniti neka stelovanja i podesavanja ukiliko su moguca ili jednostavno voziti pa dok ne stane? :)
ODGOVOR:Hladan motor treba raditi s povecenim brojem okretaja a ako to nije tako uzroci su ECT senzor, aktuator minimuma, upravljanje aktuatorom, elektricna instalacija, ECU centrala. EVAP ventil može stvarati zvuk lupanja kada na njemu postoji izvjesno istrošenje. Ventil ima otpor 22-30 Ohm-a. Napon na ventilu treba biti 11-14 V ( volti ). Ventil se mijenja tako da se odspoji konektor i prikljucne cijevi, nakon toga se isti zamijeni. Problem s kuplungom može biti povezan sa trenutnim stanjem samog kuplunga ili s nosacima motora. Potreban je neposredan uvid na samom vozilu.
na vrh Povratak na vrh

FIAT DUCATO - PLAVI I CRNI DIM

Datum objave: 06.03.2010 19:53:00
Slika
PITANJE: Poštovani gospodine Meicu divim se vašoj strucnosti stoga bih Vas zamolio da mi odgovorite na pitanje.
Posjedujem Fiat Ducato 2.5tdi 1998. god sa 247000 km, te se nedavno poceo pojavljivati plavi dim iz auspuha kada se postigne veci broj okretaja u mjestu, turbina dobro ukljucuje,kombi pali hladan odmah na zub, troši 0.5litara ulja na 1000km, te se u vožnji takoder kod višeg broja okretaja(primjer preticanje) pojavljuje oblak crnog dima iza mene što je dosta iritantno u gradskoj vožnji, stoga Vas molim da mi kažete koji su moguci problemi i koliko bi otprilike (cca) iznosili troškovi popravka,
ODGOVOR:Plavi dim bi bio od ulja koje ulazi u cilindar. Najcešci uzroci su : vodilice ventila, klipni prsteni , turbina.
Sve navedeno može se ispitati. Crni dim kojega vidite je gorivo koje nije izgorilo u cilindru. Moguci uzroci su :filter zraka, loše dize, niski tlak turbine, zacepljenje/suženje usisnih kanala, propuštanje na tlacnoj strani turbine, regulator kolicine goriva, VT pumpa. Tocan odgovor o cijeni popravka mogu dati nakon dijagnostike motora i ispitivanja nevedenih komponenata.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - NEŠTO LUPI

Datum objave: 06.03.2010 19:49:00
Slika
PITANJE: Molim Vas za pomoc oko problema koji me muci. Vozim opel Astru 1,7dti 2000g.Auto je prešao 143000 km, Svako malo desi mi se da prilikom kretanja u mašini kao da nešto lupi, preskoci i onda prilikom kretanja, te sve dok ne ubacim u 3 brzinu cuje se zvuk kao da auspuh udara u pod no medutim to nije to i tako bude dva do tri kretanja sa mjesta i poslije sve ok, da bi nakon par dana opet ista stvar se desila. Navedeno mi se cešce desi kad se mašina zagrije na radnu tem. no zna se desit i dok je hladna.
ODGOVOR:Prema vašem opisu moguci uzroci su : nosaci motora, ispušni sustav, zaštitni poklopci na motoru, pogonske osovine, transmisija, hvatišta ovjesa. Kao što vidite odgovor je dosta opširan. Tocan odgovor na vaše pitanje mogu dati nakon direktnog uvida na vašem vozilu.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - AKUMULATOR SE ISPRAZNI

Datum objave: 05.03.2010 17:21:00
Slika
PITANJE: Imam automobil peugeot 307 karavana 2004. god problem mi se javlja kupio sam novi akumulator i preko noci kad vozilo miruje ujutro nece upalit jer je akumulator mrtav pokušao sam opet zamijenit novim akumulatorom i ista stvar pa me zanima sta bi to moglo bit.
ODGOVOR:Ako je akumulator koji ste ugradili bio ispravan i ako je ispravan elektropokretac, tada neki od potrošaca vuce struju iz akumulatora dok je vozilo u stanju mirovanja.
Potrebno je obaviti ispitivanje koji potrošac vuce struju i koliko vuce struje iz akumulatora. Dozvoljeno je najviše 0,25 A ( ampera ).
na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO - RUCNA KOCNICA

Datum objave: 05.03.2010 17:13:00
Slika
PITANJE: Postovanje gospodinu Meicu,ako moze da mi odgovori na nekoliko pitanja.Rijec je o Fordu Mondeo TDCi 2002.god.Mijenjao sam zadnje disk plocice ali nisam dolazio u kontakt s takvom vrstom klijesta s klipom na zavrtanje.Nakon sto sam ustanovio da se radi o zavrtanju klipa uspio sam promijeniti na oba kotaca disk plocice ali rucna kocnica mi je ostala preduga,zanima me da li trebam izvrsiti ponovno kompletan ciklus ozracivanja da bih dobio rucnu kocnicu normalnu i ako nije problem da mi objasnite kako pravilno postpiti ozracivanju i zapravo kako dovesti rucnu kocnicu da hvata od 4 do 5 zubaca.To bi bilo prvo pitanje,a drugo bi bilo postupak zamjene lanca kod Forda Mondea TDCi.
ODGOVOR:Kada se mijenjaju zadnje disk plocice potrebno je podesiti klip tako da izmedu njega i disk plocice ima što manje zracnosti. Nakon toga potrebno je napumpati nožnu kocnicu dok ne postane tvrda. Nakon toga se rucna kocnica povuce nekoliko puta kako bi se automatika u zadnjim kocnim kliještima podesila prema novom položaju klipa. Ovime je postupak gotov. Visina rucne kocnice je normalna a sustav se ne mora odzracivati. Ako i nakon ovoga postupka rucna kocnica bude visoko potrebno je pregledati automatiku u zadnjim kocnim kliještima i po potrebi obaviti doradu iste. To je moguce samo u servisnim uvjetima.
Postupak i opis zamjene razvodnog mehanizma bi bio jako dugacak ( desetak stranica teksta i isto toliko skica ) te je to jedini razlog što nemam vremena za sve to detaljno opisati. Ukoliko vas to stvarno zanima dodite do mene rado cu vam pokazati kako se to radi.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - BRTVA GLAVE

Datum objave: 05.03.2010 17:04:00
Slika
PITANJE: IMAM FIAT PUNTO 1.1 POCELO JE DA PUŠTA ULJE NA GLAVI. PA ME ZANIMA DA LI MOGU ZAMJENITI DIHTUNG A DA SE GLAVA NE OBRA?UJE AKO JE U DOBROM STANJU. I DA LI AKO SE GLAVA OBRADI IDE OBICAN DIHTUNG ILI NEŠTO DEBLJI
ODGOVOR:Možete zamijeniti brtvilo glave bez da obradujete glavu motora. Prije ugradnje glave motora ispitajte da li je glava motora ravna . Neravnine ne smiju biti vece od 0,05 mm. Nakon obrade glave koristi se uvijek ista debljina brtvila glave .
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI - VA?ENJE GRIJACA

Datum objave: 05.03.2010 16:55:00
Slika
PITANJE: Zadivljen sam pregledom vaše stranice ! TO JE RAZINA kava treba biti u odnosima s mušterijama. Sve pohvale.
Imam AUDI A4 1,9 TDI 90 ks 98 god. 200 000 km. Sjajan auto koji do sad nije pokazao mane. Ni sad ih baš nema . Problem je još od 50 000 km sa zadnjim grijacem. Kod prve zamjene je "provrtio" i nikad ga nisam uspio zamjeniti. Servisiran je u AUTORADU i majstori su mi preporucili da ga tako ostavim dok nema problema. Do prošle godine je palio ko zmaj a onda je na skijanju pocelo -27 je bio problem pa je išao u garažu na grijanje. Vi ste vec pisali o tome pa vidim da postoji mogucnost vadenja bez skidanja glave (skuplja varijanta) . Možete li mi približno navesti koliko bi došlo vadenje bez skidanja glave a koliko ako se bude morelo skidati glavu. I da li to može kod vas u servisu.
ODGOVOR:Ošteceni grijac se može demontirati na nacin kako ste Vi to naveli. Moram jedino navesti detalj kojega niste naveli a to je da se grijac uvijek može pokušati izvaditi bez skidanja glave motora, jer pokušaj uvijek ima opravdanje. Ukoliko se grijac ne može demontirati na taj nacin, tada je neophodna demontaža glave motora.
U Vašem slucaju važi isto . Ako pokušaj ne bi uspio ( a to se može dogoditi ) Vi trebate dati suglasnost da li želite da se to riješi na drugi (složeniji ) nacin. Tocnu cijenu mogu navesti kada obavim uvid na vozilu. Orijentaciona cijena je od 200,- do 400,- kn za prvi nacin a za drugi nacin cijenu bih naveo nakon razgovora s Vama.
na vrh Povratak na vrh

JAGUAR XJ 2,7 DIZEL - ZRAK U SUSTAVU GORIVA

Datum objave: 28.03.2011 00:40:12
Slika
PITANJE:

G.Meic jedno pitanje ne znan jeste li imali problema sa jagur diselom,radi se o jaguar xj 2.7 diesel ..izgleda da (ali ne mora biti)otkad sam promijenio filter goriva i ulja od tada mi ne pali auto najbolje i to ujutro ili kad odstoji 3 sata otprilike...zrak ne vuce nigdje to sam provjerio..jel mi mozete navesti zbog cega bi moglo biti da nece ujutro..aaai jel pomaze nepovratni ventil probati?

ODGOVOR:

Zrak u sustav goriva može doci na nekoliko nacina i to kroz filter goriva, kroz prikljucke cijevnih vodova za dovod i odvod goriva, kroz osovinu visokotlacne pumpe.
U ovom slucaju treba ipak posumnjati u filter goriva i brtvljenje na samom filteru goriva. Nepovratni ventil rijetko kada pomaže a to se ne zna dok se isti ne ugradi. Provjerite i sve cijevi za gorivo.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - BUCAN JE I TRESE SE

Datum objave: 04.03.2010 16:15:00
Slika
PITANJE: clio 1.5 dci , 65KS, 117.000 km
pri radu u leru cuje se kuckanje, i prije ga je bilo dok je hladan, ali sada je to manifestirano kao neko pulsiranje. motor je dosta bucan, a mjenjac prilicno trese. kod kretanja kad je poluga kvacila visoko, ponekad se cuje zvuk kao da se nešto zaletava (neki kažu da je to zamajac). U 2.stupnju prijenosa, na malim okretajima ponekad teško ubrzava.kad se moor zagrije i kad staneš, zvuk je nekako metalan, kao da nešto lagano struže, podsjeca pomalo na zvuk ventilatora racunala. kod ubrzavanja u vožnji mjenjac je skoro miran, a pri konstantnim okretajima opet lagano trese. auto bez problema postiže 160-170 km/h.
Obzirom na sve što se navodi po netu, zanima me vaše mišljenje, prije svega zašto se trese mjenjac, da li je to do motora ili do prijenosa? konkretno da li ovo ukazuje i na mogucnost nekog veceg kvara, PVT, dizne, turbina.?
ODGOVOR:Tocan uzrok i razloge navedenih pojava mogu navesti nakon pregleda Vašega vozila. Ovom prilikom mogu navesti moguce neispravnosti a to su : zrak u sustavu goriva, filteri, ECT senzor, EGR ventil, hidropodizaci, senzor radilice, senzor tlaka goriva, VT pumpa, dize, mehanicko stanje motora, regulator kolicine goriva, Ecu centrala. Mjenjac se trese radi nepravilnog rada motora na minimalnom gasu.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 DIZEL - UJUTRO DIMI

Datum objave: 04.03.2010 16:01:00
Slika
PITANJE: Imam golfa III 1997g. Problem nastaje pri paljenju ujutro ili nakon stajanja od nekoliko sati. Auto upali bez problema, ali pocne dimiti dosta i to traje nekoliko sekundi. Nakon toga se smiri u potpunosti ,niti dimi. Provjerio sam i grijace i oni su svi ispravni, filter novi, prije godinu dana promijenjeni su ulošci dizni. Dali bi to mogao uzrokovati nepovratni ventil na bosch pumpi. Ako da , gdje se on nalazi i kolika mu je okvirno cijena za ovaj tip vozila
ODGOVOR:Dim koji vidite može biti nezapaljeno dizel gorivo. Ta pojava je najcešca kada je motor hladan. Najcešci uzroci su niski tlak kompresije na nekom od cilindara, kolicina goriva na nekoj od diza, predkomora u glavi motora, prisutnost rashladne tekucine u cilindru. Nakon što se motor malo zagrije stanje se normalizira jer se tlak kompresije radi povecanja temperature poveca. Nepovratni ventil nije uzrok jer tada ni drugi cilindri ne bi radili.
DODATNO PITANJE:
Poštovani,
Izuzetno sam Vam zahvalan na ovako jasnom i kratkom odgovoru.
Mislim da na tržištu ovakav tip komunikacije s klijetima nema mnogo primjera niti u EU koja nam se prezentira kao nešto što bi nam trebao biti uzor.
Nadalje, mene zanima koliko bi koštala detekcija ovakve vrste kvara u Vašem servisu, i koliki se trošak može ocekivati popravka kvara ako je problem uistinu nešto od navedenog.
ODGOVOR:
Cijena dijagnostke je 200,- do 350,- kn nakon toga bih tocno zali što treba raditi i cijenu popravka. Možete se javiti i telefonski.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 124 DIZEL - ASR

Datum objave: 04.03.2010 15:51:00
Slika
PITANJE: Interesuje me kod mercedesa 124 dizel, nekada mi se upali lampica od ars prilikom kontakta a nekad ne, da li je to u redu i koji bi problem mogao biti. I drugo pitanje, imam tipku sa nazivom REST i ne znam za što je.
ODGOVOR:( Antriebsschlupf-Regelung ) regulacija proklizavanja pogonskih kotaca, kontrolna lampica se može upaliti ako je neispravan senzor na pogonskim kotacima, ako je nastao prekid ili pad napona na instrument ploci, ako je loš kontakt na nekom konektoru koji se nalazi u strujnom krugu kntrolne lampice. Tipka RESET obicno služi za resetiranje servisnog intervala. Tocnu funkciju možete procitati u knjizi uputa koju trebate imati u vašem vozilu.
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - VARIRA BROJ OKRETAJA

Datum objave: 03.03.2010 15:13:00
Slika
PITANJE: Poštovani, imam octaviu 2000. godište 1.6 benzinac. Varira broj okretaja bez ikakvog pravila. Može se dogodit da radi i potpuno normalno. Pri 3000 okr primjecujem trzanje, možda se i gasi. Ako ne upali isprve, drugi put je teže, moran držat gas do poda. Ako ni tad ne upali moran verglat i pumpat ko manijak. Mijenjane su svjecice i bobina. Sugestije?
ODGOVOR:Svi problemi koje ste naveli mogu nastati radi lošeg rada elektronskog sustava ubrizgavanja goriva odnosno radi pojedinih komponenata sustava . Najcešci uzroci su : tlak goriva i kolicina goriva, necist rezervoar, injektori, potenciometar leptira gasa, MAP senzor, ECT senzor, mjerac mase zraka, lambda sonda, aktuator minimuma, elektricna instalacija i konektori ( pad napona ). Smetnje može raditi i sustav paljenja i to iskra na svjecicama , probijanje visokog napona. Provjerite najprije mehanicki sustav motora ( faza, kompresija, zabrtvljenost usisnog kolektora ), nakon toga pocnite ispitivati pojedine komponente sustava ubrizgavanja.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - MOTOR SE NE GASI NAKON VA?ENJA KLJUCA

Datum objave: 03.03.2010 14:44:00
Slika
PITANJE: Pisem iz Austrije..Imam problem sa opel astrom 1.7 TD 68 konjskih snaga..97 godiste.Automobil pali i radi odlicno,problem nastaje kada pokusam da ugasim automobil,vratim ljuc nazad,izvucem vani iz brave,automobil i dalje radi neko vrijeme..akomi mozete pomoci,bicuvam jako zahvalan..Sve naj bolje vama i vasim naj milijim zelimo od srca..
ODGOVOR:Postoji dva uzroka radi kojih se motor odmah nakon vadenja kljuca ne ugasi a to su elektroagnetski ventil za zatvaranje goriva na visokotlacnoj pumpi i ili kontakt brava. Postoji i treci uzrok a on nije tako cesti a to je loše mehanicko stanje motora i prisutnost ulja u usisnom kolektoru. U ovom slucaju najprije ispitajte elektromagnetski ventilza zatvaranje dovoda goriva.
na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS - IZMJENA ZUPCASTOG REMENA

Datum objave: 03.03.2010 14:37:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam forda focusa 1.4 zetec iz 2002 godine. Kako uskoro prelazim 160 000 km. vrijeme je da zamijenim zupcasti remen.
Molio bih Vas da mi opišete proceduru izmjene i stavljanja motora u fazu.
ODGOVOR:Za staviti motor u fazu i obaviti izmjenu zupcastog remena i natezaca potrebno je koristiti uz radionicki alat i specijalni alat ( alat za blokadu radilice, alat za blokadu bregastih osovina, alat za blokadu natezaca, alat za kontrolu i napinjanje natezaca) . Prilikom ovih radova potrebno je demontirati poklopac bregastih osovina, gornji nosac motora, prednji poklopac razvodnog mehanizma, remenicu kanalnog remena. Radovi se obavljaju na servisnoj dizalici radi složenosti posla i radi skidanja nosaca motora . Opis postupka rada se može objasniti uz tocno navodenje 29 radnih tocaka i 9 važnih radionickih skica detalja.
Ukoliko ste i dalje zainteresirani za postupak zamjene razvodnog mehanizma , dodite do mene rado cu vam pokazati sve detalje s tim u vezi.
na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - TUPI UDARAC

Datum objave: 03.03.2010 14:33:00
Slika
PITANJE: Evo vidim da ste vrlo strucni u svim segmentima vozila pa molim preporuku ili savjet...
Naime kupio sam Fiestu 1.25, Mk6, 2007 godina sa prijedenih 16 tkm.
Vozilo je iznutra i izvana kao novo medutim pri vožnji preko neravnina na zadnjem lijevom kotacu se povremeno cuje tupi udarac više kao metalni) . E sad, to se ne cuje prilikom prelaska svake neravnine nego povremeno. Znam da je pitanje i više nego neodredeno pa molim savjet i uputu na što obratiti pozornost prilikom pregleda ovjesa?
Je li moguce oštecenje ili puknuce amortizera? I imate li saznanja jesu li navedena vozila imala do sada slicne probleme sa ovjesom?
ODGOVOR:Navedena pojava nije ništa specificno niti rijetko kod osobnih vozila . Na zadnjem ovjesu postoje dijelovi i sklopovi koji mogu stvarati zvuk kakav ste i Vi naveli. Ne mislim da je došlo do puknuca ili znacajnijeg oštecenja amortizera. Najcešci uzroci su : gumeni blokovi zadnjeg mosta, vertikalne spone ovjesa, tvrdoca amortizera, hvatišta zadnjeg mosta. Sve navedeno nije zabrinjavajuce ali bi bilo dobro da utvrdite uzrok . Kod nas možete takav pregled obaviti besplatno.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - VUCE U STRANU

Datum objave: 03.03.2010 14:16:00
Slika
PITANJE: Molim Vas za savjet glede Renault Megane II 1.6 16V 2004. g. Auto lagano vuce u desnu stranu, a prilikom zaustavljanja, tocnije kad auto u potpunosti stane volan se pomakne u desno za centimetar.
ODGOVOR:Navedena pojava ukazuje na neispravnost nekog od dijelova ovjesa (istrošenja, deformacije ). Isto tako uzrok može biti kocni sustav na prednjeim kotacima. Potrebno je detaljno pregledati sve dijelove ovjesa i kocni sustav. Nakon popravka obvezno se radi opticko podešavanje ovjesa.
na vrh Povratak na vrh