Danas je: 23.07.2018

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

ZASTAVA FLORIDA - PROBLEM KOCNICA

Datum objave: 28.05.2008 22:44:00
Slika
PITANJE: Premalo je uputiti vam samo rijeci hvale, jer zasluzujete mnogo vise!
Imam Zastavinu Floridu 1.4 iz 1990.g., presla je 82.000km, i veoma sam zadovoljan ("koliko para toliko muzike").Na poslednjem tehnickom pregledu nije prosla zbog nozne kocnice zadnjeg desnog tocka. Podaci sa kontrole za kocnice su:
-prednji lijevi=2.300N, prednji desni=2.000N,
-zadnji lijevi=1.700N, zadnji desni=800N,
-rucna kocnica, oba tocka isto=1.000N.
Ovaj tip Floride nema tzkozvani "peti cilindar", ima servo uredjaj, a iz glavnog kocionog cilindra za svaki tocak ide posebna cijev.
Na svakoj od cijevi za zadnje tockove ugradjen je "pojacivac pritiska" (valjda se tako zove), nalaze se u motorskom djelu u blizini glavnog kocionog cilindra.Prije ponovljenog pregleda majstor je zamjenio mjesta ovih "pojacivaca pritiska", procistio ih komprimiranim zrakom, ispustio zrak iz instalacije kocnica itd.Na ponovljenom tehnickom pregledu su podaci za kocnice bili bolji, ali sada je problematicna bila kocnica zadnjeg lijevog tocka (kontrolor je rekao da je na granici prolaznosti).
PITANJA:
1. Da li treba zamjeniti oba "pojacivaca pritiska" ?
2. Majstor predlaze da probusi oba "pojacivaca" da bi dobio isti rezultat. Da li je to OK?
3. Da li je, mozda, problem i u glavnom kocionom cilindru?
4. Ako ne nadjem na trzistu ove "pojacivace" za Floridu, sa kojih drugih vozila odgovaraju?
ODGOVOR:Pojacivac pritiska je servo uredaj kocnice i na vašem vozilu postoji samo jedan . Kocni sustav na vašem vozilu ce biti dobar ako je ispravan glavni kocni cilindar, prednji kocni cilindri, zadnji kocni cilindri, prednje disk plocice, diskovi, zadnje papucice kocnice, zadnji kocni bubnjevi, cijevni vodovi. Vaš mehanicar ce sigurno znati prepoznati što je neispravno i nakon toga otkloniti kvar.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II - UZROCI VELIKE POTROŠNJE ?

Datum objave: 25.05.2008 18:06:00
Slika
PITANJE: Clio II ,2002 g. , 1.2 16v 55kw
Potrošnja je oko 11l/100Km, prije cca tri mj. kad sam ga i kupio rabljenog eko test je bio uredan, a potrošnja je pretpostavljam bila ista ali tada nisam obracao pozornost… Koji su moguci uzroci tako velike potrošnje?
ODGOVOR:Uzroci povecane potrošnje goriva mogu biti : mehanicko stanje motora, neispravnost na sustavu ubrizgavanja goriva, neispravnost na sustavu paljenja, ispušni sustav, neredovito održavanje vozila, slabo napumpane gume, nacin vožnje.
na vrh Povratak na vrh

PONTIAC TRANS SPORT - KAO DA JE POLUDIO

Datum objave: 25.05.2008 17:56:00
Slika
PITANJE: Nedavno sam kupio Pontiac trans sport 3.8v6 benzin-plin.Auto se ponaša kao da je poludio.Najprije mi je kod vožnje u overdrajvu kod pritiska na kocnicu palio zadnji brisac,zatim u vožnji eksplodira pa izbije cijev od serva i ugasi se,zatim ga ne mogu voziti na benzin kad ja hocu nego kad on hoce,zatim mi gori lampica od pumpe kad nije spojen na žarnu nit,a sada mi se gasi u vožnji na plin bez obzira da li išao uzbrdo ili nizbrdo,te je poceo enormno trošiti.Obzirom da si sam ne mogu pomoci a auto je postao opasan za vožnju molim savjet.
ODGOVOR:Iz vašeg dopisa može se zakljuciti da na vozilu postoje tri vrste problema i to elektrika, sustav paljenja, sustav za plin.
Po logici najprije bi trebalo raditi na otklanjanju grešaka na elektrici vozila ( pritiskom na kocnicu pali se zadnji brisac ). Nakon toga na redu je sustav paljenja koji može biti uzrok detonacijama ( eksplozija ) u usisnom kolektoru. Kada se otklone kvarovi na sustavu paljenja po potrebi dobro bi bilo ispitati i sustav za ubrizgavanje benzina te otkloniti eventualne greške. Kada je sve ovo napravljeno, kvarovi otklonjeni može se ispitati i plinski sustav . Plinski sustav ce dobro raditi tek onda ako sustav paljenja, sustav benzinskog ubrizgavanja i mehanicki sustav motora rade potpuno ispravno i bez grešaka.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - DEMONTAŽA SJEDALA

Datum objave: 25.05.2008 17:52:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Renaulta Laguna 1.9DTI 2000 godište, te me interesuje nacin skidanje sjedišta vozaca jer mi se u zadnje vrijeme sjedište ljulja, i ako znate uzrok tome. Malo me je strah, kada sam pogledao koliko ima kablova ispod sjedišta.
ODGOVOR:U ni jednoj tehnickoj uputi nema opisa postupka demontaže vozackog sjedala. Demontaža se zasniva na logici i sposobnosti osobe koja to radi. Tocno je da na navedenom sjedalu ima dosta elektrike na koju treba pazit. Posebno je važno paziti na zatezac sigurnosnog pojasa jer isti ima eksplozivno punjenje koje u momentu sudara zateže pojas. Radi toga bi trebalo svakako skinuti stezaljke akumulatora kako navedeni sklop ne bi imao napajanje sa strujom.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - ISPITIVANJE ULJNE PUMPE

Datum objave: 25.05.2008 17:44:00
Slika
PITANJE: Zanima me kako ispitati uljnu pumpu dali dobro radi kad ju skinemo s bloka motora ,ili kada bih uzimao polovnu?
ODGOVOR:Uljnu pumpu možete ispitati tako da napravite odgovarajuci alat ( kao dosjed na radilici ) preko kojega treba okretati pumpu za ulje i tom prilikom usisna košara treba biti potopljena u ulje. Drugi nacin je rastavljanje pumpe i kontrola istrošenosti pojedinih dijelova .
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO - POVECANA TEMPERATURA

Datum objave: 23.05.2008 14:22:00
Slika
PITANJE: Molim Vas za pomoc imam Fiat Bravo 1.6 16 v, 96 god. u zadnji tjedan dana imam problema sa temperatuom prelazi mi tri crtice preko pola a nekad i malo više prema crvenom, zamjenio sam termo prekidac i stvar je ista, ventilator se normalno pali samo što mi za tu temperaturu kratko radi. I u kileru mi nešto puca kao da ima zraka a nema ga gdje istjerati.
ODGOVOR:Povecana temperatura motora može nastati radi više faktora koji mogu biti opasni za motor i zato je potrebno tocno otkriti pravi uzrok. U ovom slucaju moguci uzroci su termostat, pumpa za vodu, hladnjak (zacepljenje ), remen pumpe, brtva glave motora. Prilikom traženja kvara krenite s najjednostavnijim ispitivanjem i tako prema složenijem.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - JACE ZUJANJE

Datum objave: 23.05.2008 14:18:00
Slika
PITANJE: Imam Fiat Punto 1.2 75 1995.godiste. Prilikom kretanja dok je volan okrenut u bilo koju stranu (obican izlazak iz parkinga) dolazi do jaceg zujanja koje kao da dopire iz motora(kao zvuk veceg elektromotora koji postigne velik broj okretaja). Pri normalnom kretanju dok su kotaci u ispravnom polozaju taj je zvuk puno tisi dok je nekoliko puta glasniji pri skretanju. Kad se motor malo ugrije donekle se stisa. Mozete li mi, molim Vas, nekako pomoci i reci otprilike u cemu bi mogao biti problem.
ODGOVOR:Vaše vozilo vjerojatno ima servo volan a navedeni zvuk može nastati u servo volanu. Zujanje koje cujete je hidraulicki tlak u kucištu volana ili servo pumpi koje je više izraženo kada je volan u krajnjem položaju jer je tada i hidraulicki tlak veci. Ulje u servo volanu mora biti odgovarajuce i mijenja se svake dvije godine.
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 - TRZA U DRUGOJ I PETOJ BRZINI

Datum objave: 23.05.2008 14:09:00
Slika
PITANJE: mazda 323f 1,5 benzin 2000god
kupio sam navedeni auto prije 4 mjeseca, sve je bilo u redu do neki dan kad mi je auto poceo trzati u drugoj brzini i u petoj pri 120 i 140km/h na sekundu se pocne gušit. kažu da bi trebalo samo ocistit mjerac protoka zraka? kako i s cim da ga ocitit ako je to uzrok?
ODGOVOR:Prekidanje motora kako ste opisali može nastati radi sustava paljenja (probijanje visokog napona ) , neispravnog rada sustava ubrizgavanja. Sustav ubrizgavanja je malo složeniji a za njegovo ispitivanje potrebno je imati odgovarajucu servisnu dijagnostiku , bazu podataka i tehnicko znanje na tom podrucju. Zamjena pojedinih dijelova i cišcenje ( kako ste naveli ) rijetko kada daje rezultat. Za pocetak ispitajte svjecice, visokonaponske kablove, tlak goriva.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - NEUGODAN KVAR

Datum objave: 18.05.2008 19:50:00
Slika
PITANJE: Nadam se da cete mi Vašim znanjem i iskustvom pomoci u rješavanju problema kojeg imam sa vozilom duže vrijeme
Opel Astra G 2,0 GTL,2000 god.60 KW. Diesel.
Naime o cemu se radi:Motor se gasi na malom broju obrtaja (leru), lako pali odmah nakon toga pa onda trza u toku vožnje što me dovodi u veliku opasnost jer gubim servo upravljac,kocnice i dr. i to iznenada. Primjetio sam da se tada pali indikator“motora“ pri cemu izbacuje crni dim.Zbog nepostojanja adekvatnog servisa u Sarajevu gdje
stanujem ne znam šta da radim sa ovim vozilom.Po nagovoru nekih „majstora“ uklonio sam katalizator,mijenjao senzor radilice ali to nije to. Da li je upitanju pumpa za ubrizgavanje goriva ili nešto drugo.
ODGOVOR:Navedena pojava je vrlo neugodna i svakako predstavlja problem i za vas i za servis koji treba otkriti kvar. U ovom slucaju može biti puno mogucih faktora utjecaja i zato treba sistematski ispitati sve što je potrebno radi postizanja rezultata. Navesti cu vam moguce uzroke koje vaš servis treba ispitati i provjeriti. Sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer ), prisutnost zraka u sustavu goriva, filter goriva, niskotlacna dobavna pumpa, prikljucci na cjevovodu dovod i odvoda goriva, regulator kolicine goriva, ECT senzor temperatuire, EGR ventil, senzor položaja visokotlacne pumpe, visokotlacna pumpa, sustav za upravljanje motorom ( engine menagement ), konektor, ožicenje, relej za kontrolu motora ( napajanje ), kontrolni modul visokotlacne pumpe, ECU centrala.
SVAKA CAST
18.5.2008. 19:45
Poštovani,
Tražeci šemu toroidalnog rezervoara za TNG, naidoh na Vaš prostor na Internetu.
Nešto korisnije i udobnije odavno nisam sreo.
Svaka Vam cast za ideju, istrajnost i pare uložene u Vaš sajt.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - MJERENJE ZACRNJENJA

Datum objave: 18.05.2008 19:39:00
Slika
PITANJE: Imam jedno pitanje (možda je glupo ali me zanima)... Juce sam radio tehnicki pregled (za registraciju) na mojoj Vectri 2.0 dti 2002 godište, i izmedu ostalog su radili eko- test (stavili ono crevo sa štipaljkom u auspuh) i izmerili 0,24 - necega i covek koji tamo radi je rekao da je to super i da je kod nas maksimalno dozvoljeno 3,5 isto toga necega. Koja je to jedinica za merenje izduvnih gasova i da li eko test govori nešto o "zdravlju motora"?
ODGOVOR:Na eko-testu mjeri se zacrnjenje koje kod turbo motora može biti k= 3,0 1/m ( jedinica je metara na minus prvu ). Eko-test u pojedinim slucajevima može biti pokazatelj stanja motora i sustava goriva.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - MOŽE LI ME OSTAVITI NA PUTU?

Datum objave: 16.05.2008 13:08:00
Slika
PITANJE: Imam astru G 99 g. 1.6 16v, 154.000 km, super auto, medjutim nije mi motor onako tih kao nekad. Cuje se slab metalni zvuk kao da limenka zvoni i mislim da je u pitanju španer remena ispod alternatora jer kad ga u mirovanju kucnem rukom cujem isti zvuk. Rekli su mi da ga podmažem, a možda ga treba mijenjati. Može li me ostaviti na putu?
ODGOVOR:Sve zvukove na i oko motora treba shvatiti ozbiljno jer neki od njih mogu biti uzrok ozbiljnog oštecenja motora. Nitko razuman ne bi vam preporucio da tako idete na put.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - NEODGOVARAJUCE ULJE

Datum objave: 16.05.2008 13:02:00
Slika
PITANJE: moj tast VAS moli za savjet...kupio je golfa IV SDI 2000.g. prije 3 godine.kad je kupil golfa imal je oko 90.000km i od onoga dana stavlja motorno ulje koje stavlja i u svoj kamion SCANIU.znaci stavlja ulje koje se na kamijonu mjenja svakih 30.000km.sada golf ima 130.000km i nije imal nikakve probleme jer on mijenja ulje na svom golfu i filter ulja skoro svakih 5.000km?ovim putem VAS pitam dali smeta golfu to ulje(neki dan je rekal jedan mehanic.da treba stavljat 10w-40)i dali to šta šteti SDI motoru na golfu..?sad prije dva tri dana cuje se koji put malo rošcanje u motoru.ne svaki put.šta bi to moglo biti?
hvala,pravi ste i svidaju mi se vaši savjeti!!!!
ODGOVOR:Navedeno ulje je veceg viskoziteta i ne pogoduje hidro podizacima jer je vece gustoce tako da zvuk koji cujete mogu biti hidro podizaci. Odgovarajuce motorno ulje je 10W-40 ili 5W-40 . Ulje vece gustoce ima manju sposobnost pumpabilnosti pa motor kod hladnog starta duže ceka dok se navedeno ulje ne pojavi na svim bitnim mjestima u motoru.
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 - PROBLEM SA KOCNICAMA

Datum objave: 16.05.2008 12:56:00
Slika
PITANJE: Imam mazdu 626 benzin 1998g, i imam jedan veliki problem kod kocenja jer se griju sve 4 pakne pa bih vas zamolio šta da radim! Prije 1 mjesec sam kupio polovno onaj komplet gdje se pakne nalaze ali bez rezultata cjeli tockovi se griju pa sam morao da gasim vodom, jesu li u pitanju oni cilindri što potiskaju pakne da koci ili je nešto drugo!
ODGOVOR:Postoji više razloga radi kojih može doci do zagrijavanja kocnih obloga (plocice, pakne ). Moguci razlozi su pojedini cilindri kocnice, glavni kocni cilindar, visokotlacne gumena cijevi kocnice, servo uredaj kocnice, polužni mehanizam kocnice, neodgovarajuce kocne obloge.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - OTIŠAO KATALIZATOR

Datum objave: 14.05.2008 17:46:00
Slika
PITANJE: Imam Audi A4 1.8 benzinac, 2000. godina s ugradenim i atestiranim plinom. Prije nekog vremena poceo je ispuštati zvukove kao da ubacimo metal u lonac i tresemo ga. Kaže mehanicar nakon pregleda, otišao katalizator. Pošto imam plin i ne idem na eko-test, razbio bi "sace" u cijevi katalizatora i vratio ga na mjesto.Mene zanima može li on procistiti cijev katalizatora tako da mogu voziti bez iritirajuceg zvuka, bez štete za motor?
ODGOVOR:Ako na vašem vozilu postoje dvije lambda sonde tada treba staviti drugi katalizator kako bi sustav ubrizgavanja normalno radio. Ako postoji samo jedna sonda tada umjesto katalizatora možete staviti ispušni lonac . Ako iz postojeceg katalizatora izvadite keramicku jezgru i ostavite kucište starog katalizatora u funkciji zvuk motora ce se promijeniti , postati ce bucniji i reski.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - PROBLEM UBACIVANJA U BRZINE

Datum objave: 14.05.2008 17:38:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Reno Megane II Berlinu staru 2 i po godine 63000 km.
Redovno je servisirana i na servisu 60000 km utvrdeno je propuštanje ulja izmedu motora i getribe.Zamjenjena je brtva i od tada se povremeno javlja problem pri ubacivanju prvu, drugu i trecu a ponekad i cetvrtu brzinu. Problem je takav kao da postoji neko opterecenje zapinjanje izmedu lera i pojedinih brzina. Ova pjava ne javlja se stalno
vec kako koji dan nekad više puta, a ima dana kada se šalta bez ikakvog problema lagano upada u sve brzine.Imam osjecaj ko da mjenjam brzine na Zastavi ili Yugu kada nece da upadne u brzinu, otpustiš i stisneš ponovo kvacilo onda upadne u brzinu. Išao sam ponovo u servis bili smo na probnoj vožnji i mehanicar je rekao da nebi ništa dirao ako se pogorša da ponovno dodem. Ovakvo stanje me pocinje nervirat jer nikad neznaš kad ce upast u brzinu a kad ne.
Imate li kakav koristan savjet.
ODGOVOR:Prilikom zamjene brtve ( semering radilice ) neophodno je bilo demontirati spojku i zamašnjak te mjenjac. Nakon ponovne montaže navedenih dijelova moguce je da polužni mehanizam nije pravilno podešen i radi toga mogu nastati poteškoce pri mijenjanju brzina. Drugi uzrok može biti sama spojka. Navedeni problem može otkloniti svaki bolji servis.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - ULJE U FILTERU ZA ZRAK

Datum objave: 14.05.2008 17:35:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Renault Clio 1.4 16V (prešao 18.000 km). Nedavno sam prilikom vadenja filtera zraka primjetio da se u istom nalazi 1,5 do 2 dl motornog ulja... Napominjem da je auto bio udaren i da postoji mogucnost da se nalazio na boku (s obzirom da o tome nisam razgovarao sa bivšim vlasnikom). Šta može biti uzrok ovoj pojavi i kakve su potencijalne posljedice, s obzirom da je auto 2006.godište? Nisam našao nikakve vidljive tragove dima, misleci na karike.
Takoder, iako sam uradio optiku, volan i dalje vuce na lijevu stranu. Šta po Vašem mišljenju može biti uzrok i šta trebam uraditi po tom pitanju?
ODGOVOR:Ulje u kucište filtera zraka i usisni kolektor može jedino doci kroz cijev oduška od ulja. Uzroci mogu biti razni, prevelika kolicina ulja u motoru, loša kompresija i tlak u karteru ( istrošeni klipni prsteni, istrošen cilindar, oštecen klip ). Ako je vozilo relativno novije može doci do blokade klipnih prestena u klipnim kanalima . Volan može vuci u stranu i radi defekta u pneumatiku ili naplatku te radi neispravnosti na prednjem ovjesu.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 - DVA LAKA PITANJA

Datum objave: 14.05.2008 17:31:00
Slika
PITANJE: Najprije da pohvalim Vašu rubriku koja je stvarno za 5+.
Imam 2 za Vas vjerovatno laka pitanja.
Prijatelj je kupio Peugeot 405 1.9D 47KW iz 1993.god.i u njega toci eurodisel jer kaže da mu nešto manje troši.
Ja mu kažem da u taj auto treba tociti obican disel(jer ima neke karakteristike koji eurodisel nema,a potrebne su starijem tipu mašina)bar ja mislim da sam u pravu,ali nisam siguran? To je 1.pitanje,a 2.kaže da koristi ina delta 5 ulje za motor,a nezna niti gradaciju niti ništa(tako da kada promjene ime ulja vjerojvatno ce ostati u cudu),pa bi molio da mi kažete tocnu oznaku ulja koje bi trebao koristiti.
PS.Ovo sve pišem jer je auto u dobrom stanju,a vlasnik mi je dobar frend koji nije tvrdoglav pa kada mu pokažem vaš mail on ce savjet i poslušati.
ODGOVOR:Ako vozilo ima potpuno mehanicku visokotlacnu pumpu može koristiti obican dizel, ukoliko je visokotlacna pumpa elektronska tada je bolje koristiti eurodizel jer je cistiji i ima znatno manje sumpora. Motorno ulje koje je preporucljivo za navedeni motor je 10W-40 marka nije toliko bitna koliko interval izmjene ulja.
na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA - LAMPICA OD ULJA

Datum objave: 12.05.2008 16:16:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Seat Cordoba 1.4 MPI 2001.god. Tek sto sam je kupio (prije dva dana) upalila mi se lampica od ulja i cuo se zvucni signal. To se desilo u toku voznje, stao sam na parkingu, sacekao koji trenutak i provjerio nivo ulja, medjutim sve je bilo u redu ali je ulje igledalo staro odnosno bilo je poprilicno crno, pa sam otisao do servisera i zamjenio ulje, uljni filter i zracni filter. Nakon toga sam krenuo kuci i nakon 15 minuta voznje auto putem ponovo se desio isti problem.
ODGOVOR:U ovom slucaju potrebno je odmah izmjeriti tlak ulja u motoru jer uzrok može biti niski tlak ( opasno za motor ) i / ili neispravan indikator ulja (nije opasno za motor ) . Nakon mjerenja tlaka ulja tocno cete znati uzrok i tada cete moci poduzeti potrebne radnje da dovedete motor u normalno stanje.
na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 B4 - AUTOMATSKI MJENJAC

Datum objave: 12.05.2008 16:11:00
Slika
PITANJE: Imam Audi 80 B4 TDI s automatskim mjenjacem 94.g. U zadnje vrijeme mjenjac mi je poceo trzati izmedu brzina, narocito izmedu 3 i 4 brzine. Ulja ima normalno, nema poseban miris. Takoder sam primjetio da mjenja na minimalnim okretajima, ne radi tipka "Sport" tj. ne podiže okretaje kada se ukljuci, ne radi "kick down" (gas do kraja treba spuštati brzinu niže) i ne pamti prijašnji režim vožnje. Od nuspojava ne radi pozadinsko osvjetljenje instrument table, a kada se upali pozicija ili svjetla ugasi se lampica na tipki "Sport" ukoliko je ukljucena. Provjereno svi osiguraci su ispravni, a na kompjuterskom konzaltu mi je receno da je getriba OK i ne vide grešku. Ja sumnjam da je nešto sa strujom, možda neki relej, prekidac ili sl. Svi kada cuju za automatsku getribu zakolutaju ocima, ne znam kuda dalje?
ODGOVOR:Kvar može biti elektricni i/ili mehanicki. Elektricni kvar je znatno jeftiniji i zato je potrebno ispitati sve s tim u vezi. Bez odgovarajuce dijagnosticke opreme možete jedino ispitati elektricnu instalaciju i elektricne spojeve ( konektore ) na kojima mogu nastati padovi napona.
Ako je kvar mehanicki tada se popravak obavlja u specijaliziranoj radionici za popravak automatskih mjenjaca.
na vrh Povratak na vrh

FORD SIERA 1,8 TD - CRNI DIM

Datum objave: 11.05.2008 22:15:00
Slika
PITANJE: Posjedujem forda sierru 1.8TD iz '91. godine. Motor radi bezprijekorno jer je vlasnik prije mene radio potpunu generalku. Kada naglo stisnem gas ili kada ubrzava izbacuje gusti crni dim. Receno mi je da bi trebalo servisirati ili zamijeniti turbinu. Šta vi mislite o tome i koliki je otprilike trošak popravka?
ODGOVOR:Crni dim se može stvarati iz više razloga ne mora nužno biti turbina. Uz turbinu to mogu biti dize, zacepljenje usisnog kolektora, tlacne cijevi turbine, ispušni sustav, velika kolicina goriva, visokotlacna pumpa, filter zraka. Prije bilo kakvog zahvata potrebno je tocno utvrditi uzrok.
na vrh Povratak na vrh