Danas je: 22.08.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA - TROKIRA

Datum objave: 10.03.2008 18:09:00
Slika
PITANJE: Vozim Opel Astru 1.6 , 98god. Ima 150 000. a moj problem je sljedeci.Kada vozim negdje oko 2 do 3000 okretaja auto mi pocme trokirati i cim dodam mrvicu gasa trokiranje prestaje.A kada auto stoji na leru radi sasvim mirno.Znaci auto trokira samo na 2do3000 okretaja.
ODGOVOR:Motor vašeg vozila može na navedenom broju okretaja prekidati radi greške u sustavu elektronskog ubrizgavanja goriva ili radi greške u sustavu paljenja. Kod prvog sustava najcešce greške su injektori, MAP senzor, ECT senzor i potenciometar leptirastog ventila. Kod sustava paljenja su to greške probijanja kablova, bobine, svjecica ili elektronike paljenja.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 09.03.2008 18:25:00
Slika
PITANJE: Interesira me vršite li ugradnju plina u P 407 2.0 16 v Sport 2006 god, koji sustav stavljate i koja je cijena?
ODGOVOR:Plinski sustav koji ugradujemo je PRINS a cijena s ugradnjom je 12.500,- kn.
na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO CVT - AUTOMATSKI MJENJAC

Datum objave: 09.03.2008 18:01:00
Slika
PITANJE: Imam problem sa Fiat Tipom CVT (automatik) s 1.4 motorom i 153000 km, 1991.g.. Dakle problem je slijedeci: prilikom hladnog paljenja u polažaju PARKING iz getribe dopire vrlo bucno i neugodno zujanje koje se smanjuje kad se motor zagrije ali ne nestane, kad se stavi u NEUTRAL gotovo nema tog zvuka. Još veci je problem u tome što kad je mjenjac u polažaju DRIVE auto ubrzava normalno do 2000 okretaja nakon što se izraženo pocme sve tresti i gas kao da ide u prazno te AUTO gotovo ne ubrzava. Isto tako prilikom spuštanja nizbrdo kad je motor u DRIVE auto ne koci vec ide kao da je u NEUTRALU. Napominjem da rikverc normalno funkcionira, kao što su i kotaci blokirani kad je auto u polažaju PARKING! Zašto automatika ne funkcionira kako treba, u cemu bi mogao biti problem? Da li je nužna zamjena cijele getribe, kako uopce funkcioniraju CVT mjenjaci i od cega se sastoje? Zanima me i da li je problem automatike mogao nastati zbog cestog prebacivanja iz neutrala u drive i obrnuto (npr.prilikom stajanja na semaforu)?
ODGOVOR:Prema opisu koji ste dali može se zakljuciti da je problem unutar samoga mjenjaca. U samom mjenjacu nastala su istrošenja pojedinih dijelova i zacepljenje hidraulickih ventila. Uzrok tome nije cesto stavljanje u položaj neutral-drive vec naprosto potreba za servisom mjenjaca. Ovo nije rijetka pojava jer vecina ljudi nama naviku redovno održavati automatski mjenjac a dovoljno bi bilo svake dvije godine ili 60.000 km zamijeniti ulje u mjenjacu i filter ( ako isti postoji ). U ovom slucaju najbolje je da se obratite servisu za popravak automatskih mjenjaca od kojega cete dobiti sve potrebne informacije o tome.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - PROKLIZAO

Datum objave: 09.03.2008 17:48:00
Slika
PITANJE: S obzirom na loše vrijeme i cudnu kišu (cesta je bila mokra, kiša je lagano padala) moj je fiat punto 1,9 D (2000. godište) proklizao. Naime, spuštajuci se niz ulicu, s brzinom oko 45/h, i sva sreca dovoljno udaljenošcu od auta ispred sebe, stisnula sam kocnicu i kvacilo, no auto je poceo dobivati na brzini, te sam izgubila kontrolu nad njim, naime, ovo mi je prvo takvo iskustvo, volan me uopce nije htio slušati, te se više ne sjecam okrenula sam na lijevu stranu i prošla na mjesto s povišenjem (ležeci policajci) i zaustavila se. Sva sreca da na tom mjestu, nije bio parkirani auto, i da se sve dobro završilo. Ispricavam se što Vas ometam, no molim Vas za pojašnjenje zbog cega se to dogodilo, odnosno zašto me okrenulo za 180°, prednje gume su nove, možda ako nisam u isti tren stisnula kvacilo i kocnicu istovremeno, ne sjecam se više tocno. Pitam zbog toga da izbjegnem u buducnosti ovakav dogadaj, naravno ako je moguce.
ODGOVOR:Ne postoji takvo vozilo ni takve gume koje u kriticnom momentu nece proklizati a neiskusan vozac ce u tom momentu izgubiti kontrolu nad vozilom. Iz tog razloga potrebno je prilagoditi vožnju uvjetima na cesti a takve uvjete treba prepoznati. Dobro bi bilo da u svim uvjetima znate kako se ponaša vaše vozilo, to cete najbolje isprobati na velikom slobodnom parkiralištu ili praznoj cesti. U tim uvjetima kada nema drugih sudionika u prometu probajte na mokrom kolniku naglo skretanje, naglo kocenje i druge radnje koje se ne usudite raditi u normalnom prometu. Na taj nacin najbolje cete doci do spoznaja o mogucnostima vašeg vozila. Ukoliko sumnjate u ispravnost kocnica najbolje je da ih isprobate na valjcima u bilo kojoj stanici za tehnicki pregled.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT THALIA - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 09.03.2008 17:35:00
Slika
PITANJE: Nedavno sam procitao meni paradoksalan savjet da se svaki auto na plin barem jedanput tjedno mora voziti na benzin (nije receno koliko dugo) , jer da ce u protivnom doci do zacadenja injektora.Kako je to moguce, obzirom na ekološku prihvatljivost plina (nema taloga krutih cestica i sl.,osim što je kaloricna vrijednost plina manja).
Namjeravam ugraditi plin u auto Renault Thalia 1.4 RN 2001 god, 55KW/75 KS obzirom na gradsku potrošnju od minimalno 10 lit; koliko to stoji kod Vas, treba li nova usisna grana tj je li postojeca metalna ili plasticna?.
ODGOVOR:Benzinski injektori se ne zacade nego su izloženi temperaturnom djelovanju iz cilindra. Tom prilikom injektor je u zatvorenom položaju i nema hladenja ni cišcenja benzinom. Uredaj koji mi ugradujemo ne zahtijeva nikakvu zamjenu usisne grane a njegova cijena s ugradnjom je 12.500,- kn.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - CRVENA LAMPICA ZRACNIH JASTUKA

Datum objave: 09.03.2008 17:26:00
Slika
PITANJE: Vozim Opel Corsu C 1.2 Twinport, 2004. godište., puna oprema, 70 000 km.Nakon 20 000 km pocela mi se u vožnji ponekad paliti crvena indikacija za zracne jastuke na komandnoj ploci, a ista indikacija pretpostavljam vrijedi i za aktivne naslone za glavu i sustava zatezanja sigurnosnih pojaseva. Primijetio sam da se lampica pali pri naglijem ubrzanju (npr. pretjecanje) ili u oštrijem zavoju. U ovlaštenom servisu su mi rekli da se radi o kontaktu kablova ispod sjedala što su ucvrstili i da je sve OK. Ali lampica se i dalje pali ponekad za svake vožnje, pa nekoliko tisuca kilometara ništa, pa se onda odjednom opet pocne palit. Lampicu gotovo uvijek resetiram gašenjem kontakt kljuca.
Zanima me dali se radi samo o lošoj indikaciji ili zracni jastuci doista ne bi odradili svoj zadatak u slucaju sudara. I što zapravo signalizira ta indikacija.
ODGOVOR:Navedena lampica se pali kada je sustav zracnog jastuka i njegovih pripadajucih dijelova neispravan ili da kažem još preciznije, kada postoji bilo kakva greška na bilo kojem dijelu ili sklopu . To cesto puta može biti i loš kontakt kao što i vi navodite. Povremeno paljenje i gašenje kontrolne lampice ukazuje da postoji još neko mjesto na kojemu instalacija za zracni jastuk gubi kontakt. Navedeno mjesto se jednostavno mora pronaci i trajno riješiti problem lošeg kontakta ( pad napona ). U momentu kada navedena lampica svijetli sustav se u kriticnom momentu ne bi aktivirao.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - NE RADI POKAZIVAC BRZINE

Datum objave: 09.03.2008 17:21:00
Slika
PITANJE: Problem se sastoji u tome da na kontrolnoj ploci peugeota 206 , 2000.god. ne radi pokazivac brzine dok sve ostalo radi (obrtomjer, pokazivac temp.motora i kolicine goriva).U servisu su mi rekli da je otišla kontrolna ploca prema njihovom mišljenju,te je treba zamjeniti novom.Napomenuo bih da je prije potpunog prestanka rada,u 3-4 navrata pokazivac brzine ,tj.kazaljka prestala pokazivati brzinu,ali nakon kraceg vremena bi ponovo "proradila".
ODGOVOR:Kada ne radi pokazivac brzine neispravno može biti nekoliko stvari, davac impulsa brzinomjera ( nalazi se na mjenjacu ), elektricna instalacija od davaca impulsa do kilometarskog brojila, kilometarsko brojilo ( brzinomjer ). Najcešci uzrok je davac impulsa na mjenjacu. Ispitajte po navedenom redu.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - ŽUTA LAMPICA

Datum objave: 09.03.2008 17:16:00
Slika
PITANJE: Imam opel corsu 1.0 98. godište i u vožnji se ponekad upali lampica žuta koja ima znak munje na sebi. Kod dodavanja gasa lampica se ugasi. Senzor protoka zraka je mjenjan kada je auto bio star 3 i pol godine a 9 mjeseci nakon promjene sam ponovo imao problem s time te sam to reklamirao jer sam imao garanciju 2 godine. Servis je tvrdio da nije do toga premda su upravo njihovi mehanicari dijagnostikom došli do toga da je u pitanju to što je. Savjetovali su promjenu lanca distribucije itd. ali nakon servisa sve je bilo u redu. Prije godinu i pol zamjenjena je kompletna distribucija i pumpa ulja. Kako su "simptomi" isti kao kad je prvi puta bio u pitanju senzor protoka zraka zanima me da li jedino rješenje zamjena tog senzora ili postoji mogucnost da je isti zacepljen ili nešto slicno.
ODGOVOR:Lampica o kojoj je rijec pali se kada sustav ubrizgavanja ili sustav paljenja ne rade ispravno. U ovom slucaju se ne treba zamarati sumnjom da li je neispravan mjerac protoka zraka ili nešto drugo. Kada postoji situacija kao što je ova vaša treba napraviti ispitivanje i kontrolu svih komponenata sustava ubrizgavanja i sustava paljenja. Nakon takvog ispitivanja sa sigurnošcu se zna što je neispravno i kako treba postupiti da vozilo opet dobro funkcionira.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - DUŽINA ŠARAFA KOD ALU FELGI

Datum objave: 28.03.2011 18:27:19
Slika
PITANJE:

Koja bi bila minimalna dužina šarafa kod alu felgi, kod obicne felge šaraf ude 2,5 cm, a kod alu 1.6 cm , je li to dovoljno, napominjem da su ovi šarafi za alu felge dulji za cca 0,5 cm.Koja bi bila idealna dužina šarafa kod ulaska u meso.

ODGOVOR:

Svaki vijak kotaca ima navoj u glavcini kotaca. Dužina navoja u glavcini kotaca je 14 mm , isto toliko je dovoljno da vijak kotaca ulazi u navoj. Ovoj mjeri treba dodati još debljinu diska ili kocnog bubnja.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA - CURI ULJE ?

Datum objave: 07.03.2008 13:22:00
Slika
PITANJE: Vozim skodu fabiu 2001 god. 1.9 tdi 74 kw pola godine.Primjetio sam da mi ispred prednjeg desnog kotaca curi ulje,auto je bio lagano udaren.Tamo se nalazi nekakav kiler koji je krpan.Nisam jos bio u servisu i auto mi slabo vuce pa vas molim za savjet ili pomoc.
ODGOVOR:Na mjestu koje ste naveli može biti ulje iz motora ( crne boje ) , ulje iz kocnog sustava ili antifriz. Motor može slabije vuci ako je oštecen intercooler ili neka od tlacnih cijevi turbine. Pregledom navedenih faktora na vozilu znati cete tocno o cemu se radi.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - ŠKRIPANJE

Datum objave: 07.03.2008 13:19:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Opel Corse-C iz 2004. Prije otprilike 5 mjeseci, taman negdje kako je pocelo hladnije vrijeme pocelo je sve više škripanje na zadnjem dijelu auta, negdje otprilike od polovine auta do zadnjih bunker vrata. Kod laganije vožnje svaka rupa, ležeci policajac etc.etc. cuje se škripanje. Cim padne kiša sve je u redu. Ništa se ne cuje. Onda kad se osuši, opet škripi. Zanima me u cemu je problem i da li je možda došlo do nekog kvara na podvozju ili amortizerima?
ODGOVOR:Navedeno škripanje nastaje na selen blokovima ovjesa (prednji,zadnji ) ne radi se o nekom istrošenju nego o kvaliteti gume selen blokova. Sekundarno rješenje je tretiranje s tekucom masti ili silikonskim sredstvom, dugorocno rješenje je zamjena selen blokova.
na vrh Povratak na vrh

VOLVO 850 SW - GENERALNI POPRAVAK ?

Datum objave: 07.03.2008 13:14:00
Slika
PITANJE: Imam Volvo 850 SW 1997god.kupljen u HR,benzinac 2435 ccm,106kw ,5 cilindara (nije turbo). Do sada sam prešao 360 000 km,i uredno sam ga servisirao u Volvo servisu,sa kojim nisam baš nešto zadovoljan.Otprilike ,prije šest mjeseci primjetio sam da je poceo dimiti,troši cca 0,8 lit. ulja na 1000 km,gorivo sa 9 lit / 100km na 12 lit i slabije vuce...Buduci da je limarija i sve ostalo u prilicno dobrom stanju, a ne bih ga želio prodati, razmišljao sam o intervenciji na motoru,ili generalna ili tvornicki reparirani motor. Buduci da mi je ova druga opcija draža možete li mi pomoci sa informacijom koliko bi otprilike koštalo i gdje bi se to moglo kvalitetno napraviti.Živim u Rijeci.
ODGOVOR:Nije mi poznato da postoji mogucnost nabavke tvornicki obnovljenog motora. Normalni generalni popravak može se napraviti u servisu u koji imate povjerenja. Prije bilo kakvog zahvata na motoru dobro bi bilo napraviti test / pregled motora kako bi se utvrdilo cinjenicno stanje motora. Nakon obavljenog popravka motora svakako bi trebalo ispitati sustav ubrizgavanja i sustav paljenja ( velika potrošnja goriva ). Isto tako moguce je napraviti i orijentacioni troškovnik popravka.Rijeka nije predaleko od nas.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - ODRŽAVANJE VOZILA

Datum objave: 07.03.2008 12:58:00
Slika
PITANJE: Kupio sam navedeno vozilo (Fiat 2003 Punto (5V) 1.9 JTD) pa bih Vas molio još slijedece informacije:
1. koje ulje koristiti za navedeni motor (sinetika ili polusintetika, gradacija)?
2. na svakih koliko km se mijenja zupcasti remen na ovom vozilu?
3. koiko zasebno natezaca i klizaca ima ovo vozilo vezano uz promjenu zupcastog remena?
4. svakih koliko km se mijenja filter nafte na ovom vozilu?
5. da li se mora mijenjati ulje u mjenjacu i kada (svakih koliko km)?
ODGOVOR:Za ovaj motor možete koristiti polu sinteticko ulje 10W-40. Razvodni mehanizam ( zupcasti remen, natezac, klizac, pumpa za vodu ) mijenjaju se na 100.000 km. Filter goriva mijenjajte svakih 30.000 km ali je bolje ako to ucinite duplo ranije. Sve ostale tekucine ( ulje u mjenjacu, ulje u servo volanu, ulje u kocnom sustavu, antifriz ) mijenjaju se svake dvije godine ili svakih 60.000 km. Servis klime takoder.
na vrh Povratak na vrh

VW POLO - PROBLEM SA PALJENJEM

Datum objave: 03.03.2008 15:38:00
Slika
PITANJE: Vozim vw polo 1.6 iz 1996.Ujutro kad ga upalim moram ga držati pod gasom kojih 30 sekundi inace se ugasi.Poslije pali dobro dok se motor ne ohladi,onda opet moram paliti s gasom.Bio sam kod autoelektricara koji je rekao da je greška u klapni,kupio sam novu za 2500 kn,to mi je promjenio ali se dogada isto.Zanima me u cemu je problem i koje su moguce greške i što trebam napraviti da se to više ne dogada?
ODGOVOR:Radi problema s paljenjem potrebno je ispitati sustav ubrizgavanja i to tlak goriva, stanje injektora, aktuator minimuma, IAC ventil, senzor temperature zraka, zabrtvljanost usisnog kolektora, sve važne konektora i elektricnu instalaciju od motora, ECU centralu. Precizan odgovor u cemu je problem može se dati nakon dijagnostike motora.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V - JEDNI KAŽU JEDNO,DRUGI DRUGO ??

Datum objave: 03.03.2008 15:05:00
Slika
PITANJE: IMAM GOLF V 1,9 TDI 2004 G.SA 130 TKM .MOJ PROBLEM JE ŠTO SAM OBIŠAO DVA OVLAŠTENA WV SERVISA I JEDNI KAŽU JEDNO A DRUGI DRUGO PA VIŠE NE ZNAM ŠTO DA RADIM. NAIME NAKON POLA SATA VOŽNJE AUTOPUTOM(VOZIM 140-150 KM NA SAT)U AUTU SE NEŠTO DOGODI I ODJEDNOM VIŠE NECE DA IDE VIŠE OD 120 KM NA SAT .KAD SE OHLADI SAT,DVA OPET IDE DOBRO DA BI SE OPET ,NAKON OTPRILIKE POLA SATA,DOGODILO ISTO. TO MI SE DOGA?A VEC NEKOLIKO PUTA .NAPOMINJEM DA AUTO NE DIMI NITI TROŠI ULJE A U JEDNOM OD SERVISA KAŽU DA JE U PITANJU TURBO PUNJAC.NISU BILI UVJERLJIVI VEC SAMO MISLE.
MOJ MAJSTOR JE PREGLEDAO TURBO ZA KOJI KAŽE DA OSOVINA IMA SAMO MALO LUFTA I DA NEMA NIKAKVIH TRAGOVA OŠTECENJA .
KOLIKO SAM MOGAO VIDJETI NA AUTOTESTERU SE POKAŽE GREŠKA KOJA UKAZUJE NA NEKAKAV TLAK ZRAKA ILI PROTOK ZRAKA.
ODGOVOR:Na vašem vozilu prema opisu koji ste mi poslali, uzrok je preveliki tlak turbine. Takav povišeni tlak turbine upravljacko racunalo ECU prepozna kao opasno stanje radi kojega može doci do oštecenja motora te u tom momentu prebacuje motor u rezervni program ( Safe Mode ) u kojemu motor radi sa smanjenom snagom. Uzrok tome nije turbina nego sustav za regulaciju turbine. Što poduzeti ? Dijagnostiku i popravak prepustiti servisu koji to može i želi napraviti.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - ZAMJENA FILTERA ZA GORIVO

Datum objave: 02.03.2008 16:30:00
Slika
PITANJE: Da li možete da mi objasnite postupak zamjene filtera za gorivo kod peugeota 206 1.9diesel, 2003 god.
ODGOVOR:Na ovom vozilu mogu biti dvije vrste filtera , kucište s uloškom ili kompletni filter. Nakon zamijene filtera ili uloška filtera, najbolje je filter napuniti s gorivom, nakon toga treba spojiti odvodnu i dovodnu cijev za gorivo. Nakon spajanja navedenih cijevi potrebno je otpustiti visokotlacne cijevi na dizama. Kada su cijevi otpuštene pomocu elektro pokretaca odzracite sustav za gorivo ( na navedene cijevi pocne izlaziti gorivo ). Nakon toga fiksirajte visokotlacne cijevne vodove na dizama i upalite motor. Ako je sve dobro napravljeno motor ce upaliti.
na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS - CRNI DIM

Datum objave: 29.02.2008 15:00:00
Slika
PITANJE: Redovno pratim Vaš site i oduševljen sam da postoji takav covjek koji nesebicno savjetuje i pomaže ljudima i to vrlo strucno.Poucen saznanjima iz Vaših savjeta odlucih da vam se javim sa svojim problemom.
Posjedujem Ford focus 1.8 tddi, 2001.god. 180000 km. Prilikom dodavanja gasa ili kretanja izbaci crni oblak dima koji se kasnije u vožnji ne pojavljuje. Napominjem da se crni dim javlja kod malo jaceg dodavanja gasa i kod kretanja, npr na semaforu kad motor vec radi u leru. Pošto sam vozac od 1982. godine i vozio sam razne automobile, iskustvo mi govori da je nešto vezano za zrak ili doziranje, ali bih volio cuti vaše strucno mišljenje.
ODGOVOR:Crni dim je znak nepotpunog izgaranja goriva i nedostatka zraka u cilindru. Uzroci mogu biti razni. Najbanalniji razlog je zacepljeni filter zraka ili djelomicno zacepljenje usisne grane. Drugi uzroci su nešto složeniji, EGR ventil, propuštanje zraka na tlacnoj strani turbine, propuštanje na hladnjaku stlacenog zraka. Treci uzroci su najsloženiji, brizgalice, ETC senzor, upravljanje turbinom, ECU racunalo.
na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO - PROPUŠTANJE CILINDRA

Datum objave: 29.02.2008 14:54:00
Slika
PITANJE: ford mondeo ghia td 98 g
u servisu mi rekli na propuštanje ventila ,i to ispušnih ovim redom:
1 cil 8 posto
2 cil 60 posto
3 cil 10 posto
4 cil 18 posto::::granica je 18 posto kažu,auto ima,tj piše 234000 km ja ga imam oko1 god,jako dimi crno iza,šta mi je po vama ciniti i zašto se to dogodilo???molim vase strucno mišljenje,turbina da je ok da puni na mjestu oko 0,8bara
ODGOVOR:Svi cilindri su dobri osim drugoga. Cilindar može propuštati na dva mjesta kroz ventile i kroz klipne prstenove. Propuštanje na ventile je financijski manje zahtjevno jer se ureduje samo glava motora s ventilima i vodilicama ventila. Propuštanje kroz klipne prstenove je znatno zahtjevnije jer se uz glavu motora treba sanirati i navedeni cilindar.U ovom slucaju treba ustanoviti koliko je propuštanje na ventila a koliko na klipne prstenove drugog cilindra. Ako je propuštanje na klipne prstenove manje od 25% onda treba samo urediti glavu motora. Tlak turbine ne smije biti manji od 0,75 bara.
na vrh Povratak na vrh

BMW-320 D - TURBINA

Datum objave: 29.02.2008 14:46:00
Slika
PITANJE: Mjenjao sam turbinu na Bmw 320d 2002. god(110kw).Primjetio sam u trecem stupnju prijenosa kada stisnem gas, turbina se cuje da se upali ali ne "vuce" kao prije odmah na cca 1800 obrtaja/min a sad tek pocne vuci kako treba oko cca 2800-3000 obrtaja/min?U cemu je problem?
ODGOVOR:Postoji nekoliko stvari koje mogu utjecati na stanje koje ste naveli. Prvi uzrok je propuštanje na tlacnoj strani turbine, drugi je zacepljenje na tlacnoj strani turbine, trece je podešenost sustava za regulaciju turbine (mehanicko vakumski ventil, elektro pneumatski regulator ). Isto tako provjerite da li je ugradena turbina ista kao prethodna i da li je u ispravnom stanju.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - PUCA KUCIŠTE FILTERA ZRAKA

Datum objave: 29.02.2008 14:43:00
Slika
PITANJE: Imam renault lagunu, 1.8, 98. god, ugraden joj je plin. Od samog pocetka puca kucište filtera zraka i nitko ne zna razlog. Da li ste imali takva iskustva i da li imate u prodaji slucajno polovno kucište? Iako promjena kucišta nije rješenje ako se ne utvrdi razlog pucanja istog.
ODGOVOR:Kucište filtera zraka obicno puca radi eksplozije koja nastaje u usisnom kolektoru radi zaostale kolicine plina. To se dogada na plinskim sustavima s centralnim mješacem. Takav sustav mora imati leptirasti ventil ( klapnu ) za rasterecenje u slucaju eksplozije. U vašem slucaju taj ventil ne postoji ili nije ispravan. Nisam trgovina i ne bavim se rabljenim dijelovima.
na vrh Povratak na vrh