Danas je: 26.01.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA - PRANJE MOTORA

Datum objave: 28.08.2009 16:14:00
Slika
PITANJE: Nedavno smo kupili rabljenu Opel Astru f 1.4i.Auto je 2002 godište i ima 99000 km.Auto je normalno radio no sljedeci dan smo oprali motor.Pricekali smo da se posuši i pokušali upalit,no auto vergla ali nece upalit.Prije nego smo ga oprali palio je od prve.Na motor je ugraden filter za zrak gljiva.No postoji još i mogucnost da pri paljenju nakon pranja nije bilo goriva no poslije smo natocili gorivo no ništa se ne mijenja.Crijevo sa rasplinjaca je skidano gorivo dolazi do njega.Nakon dva do tri sata ponovno smo pokušali pokrenuti motor no opet ne pali.Dajte svoje mišljenje šta je razlog da auto ne pali.
ODGOVOR:Pranje motora koje ste napravili je rizican posao jer voda ulazi u elektricne konektore, iste oksidira i prekida vezu izmedu pojedinih senzora i davaca impulsa. Na ovaj nacin može doci i do oštecenja ECU centrale. Prilikom pranja motora ne bi trebalo koristiti vodu nego specijelne antikorozivne deterdente koji nakon cišcenja isparavaju.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - ISPITIVANJE SENZORA

Datum objave: 28.08.2009 16:05:00
Slika
PITANJE: Renault Clio 1.6 1998g. bezolovni benzin,
Motor: K7MF7/44DA06941 66kW
Kad se ukljuci klima sve je u funkciji osim kompresora. Kompresor je
ispravan. Kako ispitati AC refrigerant pressure sensor jer racunam da
moze on da stvara problem?
ODGOVOR:Na vašem vozilu može postojati senzor tlaka naponski ili tlacni. Ako je senzor tlaka naponski ispitivanje je moguce preko moto testera. U slucaju kada je senzor tlaka sklopka koja radi ( ukopcava, iskopcava ) pomocu tlaka u sustavu, ispitivanje je moguce na nacin da se izmjeri visoki tlak u sustavu ( tlak je veci od 10 bara ). Ako je tlak u sustavu dobar tlacni senzor se ispituje ohm metrom na nacin da se mjeri napon izmedu dva pina senzora. Otpor je nula u položaju kada je senzor ( tlacna sklopka ) ukopcan, otpor je beskonacan kada senzor nije ukopcan.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - KLIMA SLABIJE HLADI

Datum objave: 28.08.2009 15:39:00
Slika
PITANJE: Postovani gospodine Meic,redoviti sam gost vase stranice sa savjetima,svaka vam cast. Imam golf 2 sa ugradjenom klimom,medjutim kad je motor u leru klima osjetno slabije hladi nego tijekom voznje,zatim ista stvar kad pojacam klimu na maksimum,bio na servisu,promjenjen filter klime-dehidrator,napunjen sistem koji nigdje ne gubi freon,rekli su mi da je velika mogucnost da je otisao expanzioni ventil-slabo propusta rashladnu tekucinu kako sam razumio,pa me zanima vase strucno misljenje.
ODGOVOR:Ucinak klima uredaja je najbolji kada je sustav novi. Vremenom nastaju promjene na kompresoru, kondenzatoru, isparivacu, ekspanzionom ventilu. U vašem slucaju potrebno je ispitati gornji i donji tlak freona u sustavu klime. Gornji tlak treba biti oko 12 bara a donji oko 2 bara. Ako to nije tako uzrok može biti ekspanzioni ventil, presostat, kondenzator, isparivac, kompresor. Ispitajte navedeno.
GODIŠNJI ODMOR
7.8.2009. 11:57
OBAVIJEST:
Molimo sve naše citatelje da nas malo puste na godišnji odmor,
vec nam je zaista potreban. Ponovo cemo odgovarati na vaša pitanja
iza 01.09.2009.
Puno pozdrava svima vaš
AUTOSERVIS-MEIC
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - PROBLEM KLIME

Datum objave: 07.08.2009 11:55:00
Slika
PITANJE: Renault Clio 1.6 1998g. bezolovni benzin,
Motor: K7MF7/44DA06941 66kW
Kad se ukljuci klima sve je u funkciji osim kompresora. Kompresor je
ispravan. Kako ispitati AC refrigerant pressure sensor jer racunam da
moze on da stvara problem?
ODGOVOR:Na vašem vozilu može postojati senzor tlaka naponski ili tlacni. Ako je senzor tlaka naponski ispitivanje je moguce preko moto testera. U slucaju kada je senzor tlaka sklopka koja radi ( ukopcava, iskopcava ) pomocu tlaka u sustavu, ispitivanje je moguce na nacin da se izmjeri visoki tlak u sustavu ( tlak je veci od 10 bara ). Ako je tlak u sustavu dobar tlacni senzor se ispituje ohm metrom na nacin da se mjeri napon izmedu dva pina senzora. Otpor je nula u položaju kada je senzor ( tlacna sklopka ) ukopcan, otpor je beskonacan kada senzor nije ukopcan.
na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - EKSPANZIONA POSUDA

Datum objave: 05.08.2009 09:16:00
Slika
PITANJE: Imam fiestu 1.4 16V 59kw 2003.god. a problem je taj što mi je vec drugi put popucala posuda u kojoj stoji antifriz.Prvi put sam je mjenjao na 45 tkm i sad ponovo na 115tkm.Jednostavno su se na njoj pojavile crte koje su s vremenom pocele propuštati antifriz.Ventilator se ukljuciva.kažu normalno,dok auto radi sporije se vrti a kad se ugasi brže,i zna potrajati da ostane ukljucen oko 2-3 minute.Vaše mišljenje da li je u pitanju nekvalitetna posuda(orginal fordova),ili da nije u pitanju lagano pregrijavanje motora,iako kazaljka ne prelazi normalu.
ODGOVOR:Jedini uzrok je nekvalitetan materijal ekspanzione posude. Na drugim tipovima vozila to se gotovo i ne dogada. Pregrijavanjem motora ne oštecuje se posuda.
na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 - HALL SENZOR

Datum objave: 05.08.2009 09:10:00
Slika
PITANJE: IMAM AUDI 80B4,PRILIKOM JEDNOG SERVISA KOMPJUTER JE IZBACIO GREŠKU NA HALL SENZORU,O CEMU SE RADI?
ODGOVOR:Hall senzor je sastavni dio razvodnika paljenja koji proizvodi induktivni napon za potrebe sustava paljenja. U sustavu se stvara visoki napon za potrebe svjecica i paljenja smjese u cilindrima. Kvar senzora može biti potpun ili djelomican. U oba slucaja potrebna je zamjena istoga.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 - BLOKADA OD PREVELIKOG BROJA OKRETAJA

Datum objave: 04.08.2009 19:28:00
Slika
PITANJE: imam Peugeot 106 1.4 benzinac 2003. g. Zanima me ima li moj auto blokadu od prevelikog broja okretaja motora, ako je ima kakva je i na kojem broju okretaja pocinje raditi.
ODGOVOR:Vaše vozilo ima elektronsku blokadu da motor ne dode u opsano podrucje broja okretaja. Upravljacko racunalo putem doziranja kolicine goriva ogranicava broj okretaja. Na praznom hodu je to 6.500 o/min.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A2 - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 04.08.2009 19:16:00
Slika
PITANJE: posjedujem audi a2,1.4,benzin,2001 godina,89000 km presao,.dali mi preporucate ugradnju plina u navedeni automobil.godisnje predjem cca 30000 km.kako imam povjerenje u Vas,koju instalaciju mi preporucate i koliko kosta.
ODGOVOR:Ako je motor u stvarno dobrom stanju i ako isto vozilo namjeravate voziti slijedecih 4 do 5 godina onda možete razmišljati o ugradnji plinskog sustava. Sustav koji bi se ugradio treba biti MPI upravljan racunalom. Na tržištu danas u ponudi postoji puno sustava razlicitih proizvodaca. Najbolji je PRINS a nakon toga BRC, LOVATO, LANDI i t.d. Sustav Prins koji mi ugradujemo je 12.500,- kn a ugradnja traje 2 do 3 dana.
na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA - ŠKRIPANJE

Datum objave: 04.08.2009 19:12:00
Slika
PITANJE: Seat cordoba u posljednje vrijeme škripi u desnom djelu vozila oko zadnjeg tocka po neravninama cuje se nekako limeni zvuk. U servisu su pogledali crjevo gdje se naljeva gorivo jer je ta strana da zna tamo tako škripat ali nisu ništa našli.Auto je još pod garancijom a to škripi kao ludo,primjetio sam da na škripu utjecu ove visoke temperature kad je vruce slabije se cuje a kad padne noc jace se cuje. Molim odgovor što radit dali seleni mogu proizvodit takav metalni zvuk ili amortizer, kada zaljuljam auto gore dole cuje se tak,tak,tak koda nešto lupka od šasiju. Kada ga zaljuljam ljevo desno ništa se necuje samo gore dole kad ga ljuljam cuje se tak tak.
ODGOVOR:Škripanje nastaje na selen blokovima ovjesa, na hvatištima i gumenim blokovima amortizera, na osovinicama zadnjeg mosta. Drugi zvuk koji ste opisali proizvodi amortizer. Sve skupa je predmet reklamacije, budite uporni i tražite da vam sve navedeno otklone dok je vozilo u garanciji.
na vrh Povratak na vrh

LAND ROVER FREELENDER - PREGRIJAN MOTOR

Datum objave: 02.08.2009 22:28:00
Slika
PITANJE: Uslijed puknuca cijevi vode došlo je do pregrijavanja motora i pomiješalo se ulje i voda.Nakon šta je skinuta glava uoceno je da voda izmedu bloka i cilindara nestaje,tj. završava u karteru.Da li se vade košuljice i može li se štelovati njihova visina,jer su na nekim mjestima u ravnini sa blokom.
ODGOVOR:Ako blok motora nije homogen a to se vidi kada se demontira glava motora cilindri se mogu vaditi i mijenjati. Isto tako ispod cilindara postoje distancni prsteni koji služe za podešavanje visine cilindara.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - OCISTITI USISNI KOLEKTOR

Datum objave: 02.08.2009 22:09:00
Slika
PITANJE: citam dosta vašu stranicu i meni ste riješili dosta problema na cemu vam zahvaljujem Medutim imam jos jedno pitanje za Vas te se nadam da cete mi i na to dati strucan odgovor Radi se o Opel astri 1999 god. 1,7 DTI auto kad radi u leru ima nemiran ler diže i pušta obrtaje, kad povisim gas radi dobro u vožnji kad dodam gas kao da nema snage pa mislim da je do tog ler gasa prije oko pola godine je tako isto bilo,pa mi je majstor procistio usis i sve do sada je bilo ok.evo sad je opet isto pocelo,pa me zanima dali je opet do usisa dali ga treba procistiti ili bi moglo biti drugo sta
ODGOVOR:Najbolje i najjeftinije ce biti da opet ocistite usisni kolektor a rezultat cete vidjeti. Ostali uzroci koje treba ispitati su : zrak u sustavu goriva, filter goriva, mehanicko stanje motora, dize, ECT senzor, regulator kolicine goriva, CKP senzor i t,d.
na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO - DETONANTNO IZGARANJE

Datum objave: 02.08.2009 21:58:00
Slika
PITANJE: Imam Fiat Tipo 1.6 AGT ,koji je što se tice motora i mehanike potpuno ok.Kompresija oko 10 , Co na teh. pregledu 0,16 malu potrošnju i to je sve ok.Posljednje vrijem imam problema sa detonacijom u cilindrima.
Kad se ga upali i dok je hladan vuce dobro i prima ful gas bez detonacije ali kad se ugrije nesmijete pogotovo u brdo skoro ni dodati gasa i to iznad 2500 okretaja pa i više zvoni cak i oko 3500.
Imam ugradene svijecice Bosch yttrium WR 7LT koje su u pocetku odradile 20 000 km ok a sad je došlo do te detonacije.
Ja sumnjam u svijecice da možda nisu po toplotnoj vrijednosti za taj auto i da su pretople pa još sa kilometražom je došlo i do promjene u njima pa su pocele raditi kao neki grijac u cilindru i pale gorivo prije iskre.Zanima me vaše mišljenje i savjet.
ODGOVOR:Detonantno izgaranje u motoru može nestati radi više razloga a Vi provjerite : svjecice ( odgovarajuce su BOSCH FR6DC2, NGK BPR7E, BERU14R-6DU ), motor mora biti tocno u fazi, ventili trebaju biti podešeni 0,40 mm usisni, 0,50 mm ispušni, gorivo treba imati odgovarajuci oktanski broj, na klipovima ne smije biti nakupina gareži, visina glave motora ne smije biti niža više od 1,5 mm od visine nove glave motora. Provjerite i senzor detonacija ( nalaizi se na bloku motora ) jer isti ( ako postoji ) može biti uzrok. U rijetkim slucajevima uzrok je DIGIPLEX elektronika paljenja i ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - LEŽAJ KOTACA

Datum objave: 02.08.2009 21:44:00
Slika
PITANJE: Molim za savjet u vezi ležaja zadnjeg kotaca.U roku 2 mjeseca tri puta sam mjenjao zadnji desni ležaj koji se cuje nakon par dana.U servisu svaki put vele da je sve ok i stave novi.
ODGOVOR:Ako je osovina kotaca ispravna i ako se ležaj kotaca ispravno montira i zategne isti traje godinama. Zatražite pomoc drugog servisa koji svoj posao radi strucno i profesionalno.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - ZAMJENA BRTVE KARTERA

Datum objave: 02.08.2009 21:41:00
Slika
PITANJE: Pratim Vaš sajt redovno i sve pohvale,
moje pitanje je planiram skidati poklopac kartera ulja sa motora 1.7 TDI od Opela Astre G,da li moram prilikom vracanja poklopca promjenuti staru britvu-dihtung poklopca ili može stara ako nije oštecena.
ODGOVOR:Pravilo koje važi za sve brtve je da se nikada ne upotrebljavaju dva puta. Stara brtva može biti dobra ali se može dogoditi da cete opet skidati karter.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - PROBLEM POSLIJE SUDARA

Datum objave: 31.07.2009 22:24:00
Slika
PITANJE: imam problem sa paljenjem, opel astra karavan(dizel) 1999godište.
Problem se poceo javljati prije pola godine ne tako cesto ali posle udesa sve cešce (svaka 2dana), jednostavno nece da upali.
Udarena je sa desne strane u prednji dio na sastav vrata i blatobrana pa ne znam dali je i to možda uticalo iako nije bilo vidljivih oštecenja na motoru.Pri pokušaju paljenja uopce ne dolazi gorivo do boš pumpe, obišao sam sa njim dosta majstora, opelovih servisa i uzaludno.
U opelovom servisu su hteli zamjeniti boš pumpu, dok drugi majstori tvrde da negdje vuce zrak, uradjena je kontrola elektronike i pokazalo je da je ona u redu.Zamenjen je nosac filtera jer se sumnjalo na njega da vuce zrak, i crijeva za dovod goriva, i opet 2 dana dobro pa isti problem.
ODGOVOR:Ako visokotlacna pumpa vuce zrak to se može jednostavno ispitati. Kontrolu napravite tako da spojite posebnu posudu s gorivom direktno na pumpu, povrat goriva spojite takoder u navedenu posudu. Ako na taj nacin motor uvijek pali tada uzrok tražite u samom rezervoaru, dovodima goriva, filteru goriva s nosacem.
Ako motor i tada ima problem s paljenjem uzrok je visokotlacna pumpa ili elektroventil za zatvaranje goriva.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - ISTROŠENJA U MOTORU

Datum objave: 31.07.2009 22:18:00
Slika
PITANJE: 2 godine sam vlasnik osobnog automobila audi a4 1.8t 1998.godište prešao 170000 kilometara,uredno servisiran i servisne knjižice ,snage 150 ks. Kad je kupljen imao je oko 150000 kilometara nije bilo nekih vecih problema osim iskrivljenog prednjeg diska pa je sve u kompletu zamjenjeno kao i dotrajalo aluminijsko ramenje. Prošlo ljeto sam primjetio da je vec poceo da troši ulja otprilike 1 litru ma 2000 kilometara, te se u vrijeme velikih ljetnih temperatura culo lagano lupkanje u glavi motora pa sam vec bio posumnjao na lanac u glavi motora ili hidraulicke podizace ventila. Navedeni problem je postajao s vremenom sve veci jer kod sljedeceg servisa uliveno je ulje valvoline max life over 100000 10w40 a prethodno je bilo gradacije 5w40.Nakon promjene ulja poceo je da troši još više ulja a po preporuci servisera rekao je da ce manje trošiti, tako je potrošnja narasla ovisno o režimu vožnje normalna 1 litra ulja 1000 kilometara , malo brža 1 litra ulja 700 kilometara. Pocela se lampica kontrole ulja paliti neovisno o razini ulja u motoru pa se tako znala upaliti a da ulja bilo i preko sredine znaci normale, pa sam i posumnjao na pumpu ulja ili zaprljanje sita na istoj. U kontaktu s serviserom isti mi je naznacio da je moguc ozbiljniji kvar što ukljucuje skidanje glave motora,mijenjanje vodilica i brtvi ventila,utvrdivanje istošenosti klipova i ostalih dijelova motora ,kontrola pritiska ulja pumpe u grubom iznosu cijena minimalno 1200 eura. Takoder se problem pojavio i na turbini na blow off ventilu naime prilikom vožnje se cuje kao da nešto trese na turbini ,odnosno kao da se trese cijela ispušna grana. Otišao na pregled nigdje nije utvrdeno da je puknuta grana ispuha i da je došlo do odvajanja iste na samom motoru. Napominjem da samo kuckanje u glavi motora ovisi nekad nakon žustrije vožnje prestane ili kad se drži ulje na visini maksimuma onda se gotovo i necuje dok razina ne otpadne do sredine. Zamolio bih vas da mi date vaše mišljenje u svezi gore navedenih parametara,potrošnje ulja,mogucih kvarova,uzrok metalnog zvuka na samoj turbini prilikom aktiviranja blow off ventila,isplativosti otvaranja glave i zamjene pohabanih dijelova, samom motoru jer se pokazao kao vrlo dobar po mojim informacijama kao i mogucnosti dolaska na red servisiranja turbine jer se ista proizvodaca gerett f 16 pokazala kao dotrajala nakon 150000 kilometara pa se razmišljam i o kupnji nove nego reparaciji.
ODGOVOR:Prema vašem opširnom opisu može se zakljuciti da je nastalo istrošenje pojedinih dijelova u samom motoru. Svako otvaranje motora je radikalan zahvat koji ima svoju cijenu ( dijelovi, rad ). U ovom slucaju svakako izmjerite tlak ulja koji mora biti 5 do 7 bara na 3000 o/min i to kada motor ima radnu temperaturu. Ako je tlak dobar možete taktizirati a to znaci pažljivije voziti, ranije mijenjati ulje u motorau i filtere. U motor možete staviti i CPL aditiv ( ceramic power ). Ukoliko želite kvalitetu bez potrošnje ulja i bez zvukova u motoru tada je neophodna revizija motora . To podrazumijeva uredenje glave motora a po potrebi i uredenje donjeg dijela motora. Takav zahvat je strucno i financijski jako zahtijevan zato morate o svemu dobro razmisliti i donijeti za vas najprihvatljiviju odluku. Zvuk na turbini za sada ne bih komentirao jer je on izvan motora a potrebno ga je cuti direktno na vozilu.
na vrh Povratak na vrh

KIA SPORTAGE - PREGRIJAVANJE

Datum objave: 31.07.2009 21:22:00
Slika
PITANJE: Kia sportage 2001 god.2.0 TD,
Zadnjih dana temperatura vode se penje na maksimum narocito ako je upaljen klima uredaj.Ne znam da li ima veze ali u isto vrijeme kada je pocelo pregrijavanje ima problema sa paljenjem, tako da kada nije vožen dugo vremena prvi put se upali i ugasi odmah a drugo paljenje i kasnije kada je motor topal pali bez problema.Nivo tekucine u hladnjaku je u redu, ventilator hladnjaka radi....
ODGOVOR:Uzroci pregrijavanja na vašem vozilu mogu biti razni. Najprije pregledajte termostat i protok kroz hladnjak ( necistoca iznutra i izvana ), pumpu za vodu, tlak u rashladnom sustavu. Otežano paljenje može biti povezano s pregrijavanjem motora ali i ne mora. Problem pregrijavanja treba shvatiti ozbiljno jer visoka temperatura može oštetiti motor.
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - PROBLEMI NA MALOJ KILOMETRAŽI

Datum objave: 31.07.2009 20:06:00
Slika
PITANJE: Naime, imam octaviu 2.0 tdi pd, 2007.god., 140 ks (chipirana na 178 ks sa 9000 km) ima prijedenih 38000 km. do 37000 km sve je bilo ok a onda je pocela trošiti antifriz.Prvo u servisu zamjenili AGR ventil ali je opet trošila.Nakon toga utvrdili da glava motora ima negdje pukotinu pa stavili kompletnu novu glavu.Ja sam preuzeo auto u servisu i odmah primjetio da mi auto puno jace dimi nego prije. Napravio sam oko 300 km i otišao u servis.Utvrdili su da je usis na turbini pun ulja te da je auto u 300 km potrošio ulje od maximuma do minimuma! (isto tako kompletan motor je izvana zamrljan uljem).Pošto mi garancija vrijedi još 2 tjedna a oni žele zamjeniti samo turbinu, zanima me dali je moguce da u buducnosti imam problema sa dijelovima kao što su: klipovi,karike, radilica i sl., tj, dali da tražim promjenu cijelog motora?
ODGOVOR:Potrošnja ulja i ostali problemi koje ste naveli su vrlo rijetki na tako maloj kilometraži uz pretpostavku da se motor nije pregrijao i da je redovito servisiran. Obzirom na navedeno logicno je za ocekivati da ce i u buduce biti problema s motorom ukoliko se sada ne poduzmu potrebne mjere . Dobro bi bilo da se utvrdi stanje kompresije i istrošenosti motora a to se može tek nakon demontaže glave motora ( u ovom slucaju ). Takoder je moguce ustanoviti i istrošenost turbine. Ako postoje istrošenja na cilindrima i vodilicama ventila ista se moraju sanirati inace ce motor i dalje trošiti još više ulja. Najbolja varijanta je zamijena kompletnog motora.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES M190 - HIDROPODIZACI ?

Datum objave: 31.07.2009 19:50:00
Slika
PITANJE: Vidim da imate puno posjete na vašoj web stranici, što je znak pokazatej da ste vrlo strucni u svojoj struci.
Imam jedno pitanje:Posjedujem M-190 dizel 1986.g. i motor mi radi vrlo bucno, kada se zagrije dosta je tiši ali i dalje je to bucnije nego bi
trebalo biti. Majstor mi kaže da bi uzrok mogle biti ulošci dizni, a neki kažu da bi mogli biti hidropodizaci.Ukoliko bi bili hidropodizaci, procitao sam na jednom forumu da se oni mogu oprati u benzinu i onda auto radi ok.Molim vas za potvrdu ove tvrdnje i savjet šta da radim ....
ODGOVOR:Neispravni hidropodizaci imaju karakteristican zvuk lupanja i mogu biti uzrok. Hidropodizaci se mogu rastaviti, oprati i ponovo složiti. Nakon toga vidjeti cete koji efekt ste postigli. Nije realno ocekivati da se na tako starom vozilu uvijek postižu zadovoljavajuci rezultati postupkom pranja podizaca.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - POSTAO BUCNIJI

Datum objave: 30.07.2009 18:11:00
Slika
PITANJE: Imam Renault Megane II dci 1.5 iz 2003. Sve je bilo u redu do prije godinu dana. Na nekih 70.000 km odjednom je motor postao bucniji i pojacale su se vibracije. Na servisu su rekli to je dizelaš i sigurno je popustio nosac motora pa su ga zamjenili. U pocetku je sve opet bilo u redu, ali nakon 2-3 mjeseca ponovo su se pojavili pojacana buka i vibracije. U drugom Renault servisu su ponovo pregledana oba oba nosaca motora i recene mi je da su u redu, a da je bucniji motor vjerovatno posljedica predenih kilometara. Kad gasim auto motor se 2-3 puta zatrese malo jace nego što bi trebao. Meni se cini da je 70.000 km prerano za pojacanu buku i vibracije motora.Što bi mogli biti moguci uzroci?
ODGOVOR:U ovom slucaju najprije treba utvrditi da li navedena buka dolazi iz motora ili izvan motora. Ako buka dolazi/nastaje u motoru stvar je hitna i potrebna je intervencija odmah. Moguci uzroci buke u motoru su pojedina istrošenja glavne osovine motora, klipnog mehanizma, razvodnog mehanizma, ventilske grupe, bregastih osovina. Ako buka nastaje izvan motora situacija je lakša i jeftinija u smislu popravka. Moguci uzroci su pojedini agregati na samom motoru, nosaci motora, ispušni sustav, mjenjac s transmisijom. Ispitajte navedeno.
na vrh Povratak na vrh