Danas je: 02.03.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT LAGUNA - ZRAK U SUSTAVU GORIVA

Datum objave: 04.09.2009 18:29:00
Slika
PITANJE: Molim Vas,gdje se nalazi pumpa za gorivo kod LAGUNE 1,9dci GRANDTOUR DINAMIQUE 2003godište.
Moj problem je taj što kada predem malo duži put od 70km pa na dalje i zaustavim se (ugasim,parkiram auto)i ako ga upalim nakon 10-15 minuta tad je sve OK. Ako auto stoji 30-tak min do 1sata tada nece da upali. Utvrdio sam da cim ugasim auto pocne mi se vracati gorivo,pocnu se pojavljivati mjehurici zraka u cjevcici koja dolazi na filter goriva. Da ponovim ako auto odstoji pola sata do sat tada nece da upali (normalno vergla)jer nema goriva,ako auto ostavim duže vrijeme 4-5 sati tada ce upaliti. Meni djeluje kao da se poslije duže vožnje pregrije pumpa koja šalje gorivo i da onda nece da ga pogura,a kada se ohladi onda funkcionira. Mada mi nije jasno zašto se pocne odmah vracati gorivo da li ima kakav nepovratni ventil koji je možda stradao i gdje se nalazi. Inace auto normalno upali cim' rucnom (gumenom)pumpicom na pumpam gorivo.
Zahvaljujem se na Vašem vremenu i trudu što nama laicima pomažete.
ODGOVOR:Prisustvo zraka ne smije postojati u sustavu goriva. Uzroci tome mogu biti nepovratni ventil goriva, kucište filtera goriva, loši spojevi na cijevima dovoda goriva, dobavna pumpa ( nalazi se u rezervoaru ). Drugi uzrok je senzor radilice. Isti ne daje impuls nego tek kada se ohladi. Riješite najprije prisustvo zraka u gorivu. Nepovratni ventil se treba nalaziti na povratu goriva iz visokotlacne pumpe.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - TROŠI ULJE

Datum objave: 04.09.2009 18:25:00
Slika
PITANJE: postovani gosp.meicu,prvo da se zahvalim bogu sto postoje jos uvijek takvi ljudi kao vi na zemlji!prije 5 mjeseci kupio sam audi a4 2.0 benzin iz 2002god.presao je 130000 i izuzetno mi se svidio dosad.kad sam ga tek kupio odvukao sam ga u ovlasteni audi servis (ASAAUTO SARAJEVO) i rekli su mi da je udobrom stanju osim lamele,koju sam odmah zamijenio (komplet set kvacila).s obzirom da sam ga prthodnih mjeseci vozio uglavnom po gradu nisam puno prelazio medjutim poslije god, odmora primijetio sam da trosi ulje 1l na 800 km.momak koji radi u pomenutom servisu radi i privatno kuci poslije posla pa mi predlaze da zamijenim uljne karike i kaze da ce me to kostati oko 1000 eura.e sad sam u dilemi dali da njemu povjerim taj posao ( NAVODNO JE JEFTINIJI NEGO U SERVISU) ili da ipak odem u servis.auto izuzetno dobro radi,nema dima,motor je suv...trebam li odradit kako kaze MAJSTOR polugeneralku ili ne jer je ipak presao samo 130000.
ODGOVOR:Potrošnja ulja kou ste naveli je povecana. Sama potrošnja nastaje na vodilicama ventila i ili na sustavu klip-cilindar. Ako vozilo ima stvarno samo toliko kilometara koliko ste naveli onda je logicno za ocekivati da treba samo urediti glavu motora ( vodilice ventila ). Da li je potrebno mijenjati i klipne prstenove to se može reci tek nakon pregleda Vašega vozila. Ukoliko sumnjate u nalaz servisa koji je predložio navedene radove, zatražite mišljnje još jednog servisa od povjerenja.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT 5 - PODEŠAVANJE KUTA PREDPALJENJA

Datum objave: 03.09.2009 22:06:00
Slika
PITANJE: Molim Vas za pomoc.Kako se namješta palenje na reno5 dizel? Motor je 1.6 kod motora F8M. Ozubljen je dobro i pali i trebao bi podesiti staticki kut paljenja komparatorom.Na kucištu mjenjaca postoje oznake 0 i 8 i još dvije linije bez oznake dok je na zamajcu jedna crta.
ODGOVOR:Kut predpaljenja se podešava tako da se na zadnju stranu visokotlacne pumpe ( potrebno demontirati metalni cep ) ugradi komparator s odgovarajucim prihvatom koji se fiksira na navoj metalnog cepa koji je prethodno demontiran. Nakon toga motor se dovede u fazu ( poklapaju se oznaka na zamašnjaku i nula na kucištu mjenjaca ). Iz tog položaja potrebno je okretati lagano radilicu prema natrag sve dotle dok se kazaljka na komparatoru ne umiri ( u jednom trenutku ona ce stati ). Kada je kazaljka stala na komparatoru se namjesti položaj nula tocno na samu kazaljku. Sada se vrlo polako radilica opet okrece u pravom smijeru prema napred i to tocno do položaja kada se poklopi oznaka na zamašnjaku s nulom na kucištu. Kada su se spomenute oznake poklopile na komparatoru se ocita kut predpaljenja a on za vaš motor treba biti 0,65 mm. Ako je ocitana vrijednost veca ili manja od navedene , zakretanjem visokotlacne pumpe natrag ( ranije paljenje ) ili naprijed ( kasnije paljenje ) potrebno je dobiti vrijednost 0,65 mm. Kada se navedena vrijednost postigla visokotlacnu pumpu propisno zategnete i postupak podešavanja je gotov. Treba smo izvaditi mjerni uredaj i staviti prvobitni metalni cep na svoje mjesto.
na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO - PROBLEM SA KOCNICAMA

Datum objave: 03.09.2009 21:55:00
Slika
PITANJE: Fiat stilo 2002 1.8 dynamic 98kw
Imam problem sa kocnicama tj. celjustima i vodilicama. one doslovno klapaju, kad prodem preko neravnina imam osjecaj da ce se auto raspast i kod svakog kocenja one škripe. to je tako neugodan zvuk kao kad vlak koci. recite mi kako popraviti kvar (sve je što se tice ovjesa u redu jer vodim racuna o autu)
ODGOVOR:Prednje kocnice mogu lupati zbog disk plocica i zbog vodilica kocnih kliješta. Ako su uvašem slucaju istrošene vodilice kocnih kliješta iste možete ( pokušati ) nabaviti kod ovlaštenog servisa. Ako se to ne može ( što ne bi bilo cudno ) tada ostaju samo dvije mogucnosti da zamijenite kompletan sklop s vodilicama ili da napravite nove vodilice od odgovarajuceg materijala. Ova druga varijanta isto nije jeftina jer je zahtijevna za izradu .
na vrh Povratak na vrh

BMW 520 - KAD HOCE DIMI,KAD NECE NE DIMI ??

Datum objave: 03.09.2009 21:47:00
Slika
PITANJE: Prvo pozdrav vama i onome što radite, Zakon ste
Imam problem i nikako da mi netko sa bar polusigurnošcu kaže što mi se dešava sa autom.
Problem je sljedeci auto je BMW 520i 2004g. Sa 110 000 km. Kao 1. 50 puta ga upalim i sve je u redu i onda 51 put iz auspuha izbaci ogroman oblak nekog sivog ili plavog dima. Nadalje, ponekad ako malo jace udjem u oštar zavoj isto u retrovizoru vidim oblak bjelo plavog dima.
Nekad npr zamjenim auto sa prijateljem pa vozim iza njega npr distancu 50 km i nevjerojatno je da npr 15 km lagano dimi pri naglijem ubrzavanju, pa sljedecih 15-20 km uopce ne dimi, Na diagnostici je pokazao kao da je ispušni ventil vanos sa greškom, ali to je navodni bilo zbog CCV ventila jer iz njega pare idu u vanos usisni pa dalje u ispuh... . U bmw Tomic su mi rekli da na tom autu cesto odlazi CCV ventil ili filter uljnih para ( ode membrana pa pušta pare u cilindre ili u ispuh, i da su to simptomi toga) Promjenili smo CCV ali promjene nema!! On kad hoce dimi kad nece ne dimi.
Ulje troši i iz auspuha npr. U garaži strašno smrdi i pece za oci, Normalno ide i bez obzira na topal, hladan kad on odluci nakon 30 ili 50 paljenja izbaci oblak dima. Molim vas pomozite, savjetujte... dali je moguce da su na tom autu i sa tim kilometrima istrošile KARIKE?????
ODGOVOR:Ako je dim bijelo plavi i ako ima miris po izgorenom ulju tada nema sumnje da dio ulja iz motora dolazi u cilindar a to se ne smije dogadati. Ulje može doci u cilindar na dva nacina i to kroz vodilice ventila i kroz sustav klip cilindar. Obavite mehanicku dijagnostiku motora nakon koje cete znati da li ulje ulazi u cilindar, na koji nacin, kako otklonit kvar. Prvi uvjet da motor ide dobro i da puno ne troši jest ispravan mehanicki sustav motora ( dobra kompresija, ispravni ventili i vodilice ventila, ispravan razvodni mehanizam, cisti usisni kanali u glavi motora, ispravna bregasta osovina ). Nakon što uredite mehanicki sustav motora po potrebi ispitajte i elektronski sustav ubrizgavanja goriva ( sve komponente sustava ).
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B1 - NESTAJE RASHLADNA TEKUCINA

Datum objave: 24.03.2011 19:59:32
Slika
PITANJE: Vectra b 1.8 16 v 1996godina vracajuci se sa godišnjeg dok sam vozio 150 bilo sve ok a kad sam usporio i stao na naplatnim kucicama odjednom se digla temperatura u crveno ugasio auto otvorio haubu crijeva nisu tvrda a ventilator vrti normalno otvorim posudu a iz nje krene malo voda prema van pa zatim nestane. posuda prazna naspem 3 litre vode do crte sve ok temperatura padne na 80 penje se do 90 i pada i tako stalno kad sam stigao doma nekih 250 km ujutro provjerim vodu opet je nedostaje skoro 2 litre moje pitanje sta bi mogao bit kvar?
ODGOVOR:Rashladna tekucina iz vašeg motora može nestajati na dva nacina i to nestajanje kroz motor i nestajanje na pojedine dijelove sustava hladenja. U prvom slucaju rashladna tekucina ulazi u cilindar i u vidu vodene pare ( izrazito bijeli dim ) izlazi na ispušni sustav.
Drugi moguci uzroci i mjesta curenja su: hladnjak, cijevi rashladnog sustava, pumpa za vodu, radijator grijaca, pojedina brtvila na motoru, kucište termostata. Najprije provjerite prvo što sam naveo.
na vrh Povratak na vrh

BMW 320D - MJERAC PROTOKA ZRAKA

Datum objave: 01.09.2009 12:55:00
Slika
PITANJE: Vozim BMW 320d/100KW/2000.
Prije godinu dana stradala mi je bosch pumpa pa je ugradena reparirana. Nekako u isto vrijeme promijenio sam i mjerac protoka zraka jer je motor na odredenom broju okretaja imao "rupu" da bi nakon toga normalno prihvatio gas. Sad mi se nakon godinu dana i predenih cca 20 000 km javljaju isti problemi. Serviser kaže da je u pitanju mjerac protoka zraka (da je oslabio ali da je i dalje ispravan), jer mu kompjuter pokazuje nedostatan tlak, te predlaže da se isti zamijeni.
Pitam: Je li normalno da se mjerac zraka mijenja tako brzo s obzirom na vrijeme ugradnje i prijedenu kilometražu, ili uzrok treba potražiti u necem drugom. Malo mi je to prebrzo s obzirom na njegovu cijenu od cca 3.000,00 kn ?
ODGOVOR:Nije normalno da nakon godinu dana opet nastane kvar na mjeracu protoka zraka. U vezi toga potražite mišljenje i drugog servisa jer su dva mišljenja bolja od jednog. Prije nego zamijenite navedeni dio jasno upitajte servisera da li ce nakon zamjene dijela motor opet normalno ubrzavati a to ce biti i potvrda da da li je mjerac protoka bio uzrok.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - PROBLEM SA VOLANOM

Datum objave: 01.09.2009 12:37:00
Slika
PITANJE: Kao prvo moram pohvaliti Vašu stranicu, jako je kvalitetna i prepuna dobrih savjeta. Nadam se da ste se dobro odmorili na godišnjem, i da mi možete pomoci u mom problemu...
Naime, vozm Opel Corsu 1.2 iz 1999., auto ima cca 105 tkm i do sada nije bilo vecih kvarova. Mene muci problem s volanom - kad se skrece u lijevo, vrti se izuzetno lagano i auto precizno ulazi u zavoj. Medutim, kod skretanja u desno na volanu se osjeca odredeni otpor i imam osjecaj kao da volan malo kasni u reakciji. Gume su nove (nedavno su kupljene i balansirane), napravio sam špur i kontrolu ovjesa i tu je sve OK.
Takoder, zanima me vaše mišljenje o uljima Aral??
ODGOVOR:Prema Vašem opisu za volan može se zakljuciti da postoji deformacija ili oštecenja na zubnoj letvi i to na onom dijelu koji prolazi kroz klizac kada okrecete volan u desnu stranu. Sklop volana treba demontirati, rastaviti, oprati i ustanoviti da li je kvar moguce otkloniti bez zamjene nekih dijelova ili je potrebna zamjena nekog dijela ili dijelova sklopa volana. Motorno ulje koje ste naveli je jako dobro.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC RX4 - CHIP TUNING

Datum objave: 29.08.2009 18:46:00
Slika
PITANJE: Cestitam na ideji i savjetima koje dajete na net-u.
Molim Vas za misljenje za:
1. Kardan kod RX4 je slabija komponenta. Osim sto se kvari dosta je vibracija pri brzoj voznji. Neki su mi serviseri predlagali da ga kompletnog skinem i da prakticno svedem auto na prednju vucu. Da li ovo smijem ciniti i da li ce biti nekih efekata, bilo pozitivnih, bilo negativnih
2. Imam ponudu od strane istog servisera da napravi kako se izrazio ''pojacanje motora'' softverskim putem. Navodno za ovaj model nije potrebno, kako se izrazio ''cipovanje'' vec je dovoljno uraditi samo softversku nadogradnju. Da li ovo smijem uraditi i da li zaista efekti da se snaga motora poveca za 30 KS. Ako da, šta je sa potrošnjom auta? Dalje, kako se isto odrazi na performanse auta, da ne dodje do slabljenja nekih dijelova – pretpostavljam da su ostel komponente optimizirane za ovu snagu, ...
ODGOVOR:Demontažom kardanskog vratila nece nastati nikakva šteta osim što cete imati samo dva pogonska kotaca. CHIP TUNINGOM možete povecati snagu motora osjetno ako je to dizel motor s turbinom. To se može napraviti i reprogramiranjem postojeceg programa ( software ).
Vaš motor ce sigurno duže trajati ako to ne radite. Originalni tvornicki program garantira duži vijek trajanja motora, manju potrošnju, manje zagadenje okoliša.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 - MIJENJANA TURBINA

Datum objave: 29.08.2009 18:28:00
Slika
PITANJE: Molim Vas za Vašu strucnu pomoc. Naime, posjedujem Audi A3 iz 2001 godine sa motorom 1.9tdi PD sa 130 ks kojem je na 205000 km. pukla osovina turbine te je zamjenjena potpuno novom turbinom.Prilikom kvara turbina je povukla ulje u intercooler te u cilindar motora gdje je došlo do blokiranja vrtnje motora.Nakon zamjena turbine te temeljitom cišcenju usisa i ispuha auto je upalio bez brige ali se javlja dim iz ispuha koji nema miris po ulju nego više kao po gorivu i nakon prijedenih 2000km.( i to samo na hladnom startu ) od popravka.Dim je više bijele boje a svi grijaci su ispravni makar nisu mijenjani nakon kvara.Dalje, nakon paljenja rad motora malo oscilira ( 900-950 rpm. ) te se kasnije smiruje na nekih 900 rpm. i tu miruje.
Injektori nisu ispitivani, auto vuce odlicno, ulje ne troši ( niti je prije trošio ). Još jedno pitanje, stazni remen zacvili ponekad makar je zamjenjen i natezac i remen istovremeno ali zacvili samo kada je "pod opterecenjem " tj. kad recimo na velikoj uzbrdici stanete te skrecete naglo ustranu.Alternator se vrti odlicno bez nekih zvukova i zastajkivanja jedino neznam kako bi ispitao ispravnost pumpe volana.
ODGOVOR:Ako opisana pojava ne nestane u dogledno vrijeme potrebno je obaviti mehanicko ispitivanje motora. U opisanom slucaju ( velika kolicina ulja u cilindru ) moglo je doci do hidraulicnog udara koji je mogao izazvati deformaciju klipnjace. U tom slucaju na spornom cilindru tlak kompresije je niži i kada motor radi u hladnom režimu dizel gorivo na tom cilindru se ne zapali nego kao sivo bijeli dim s karakteristicnim mirisom izlazi iz ispušnog sustava. Kada se motor zagrije stvar se normalizira jer porastom temperature gorivo se zapali a navedena pojava nestane.
Ako je kanalni remen , natezac, remenica u ispravnom stanju, takav slican zvuk može nastati na nekom od kuglicnih ležaja koji su u sustavu kanalnog remena.
na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - ZAMJENA PAKNI

Datum objave: 29.08.2009 11:42:00
Slika
PITANJE: Imam ford Fiest 1,1 95 godište, 37 kW. Htio bih zamijeniti pakne na stražnjim kotacima. Zanima me kako se skidaju doboši na kotacima i kako se mijenjaju pakne. Molim Vas da mi detaljno opišete taj postupak i da napomenete ako se na nešto treba posebno obratiti pozornost.
ODGOVOR:Nakon što demontirate zadnje kotace, popustite sajlu rucne na mjestu za podešavanje. Skinite zaštitni poklopac na glavcini zadnjeg kotaca, odgovarajucim kljucem odvijte maticu ležaja kotaca, izvucite kocni bubanj s ležajem ( ako to nije moguce rukama, upotrebite izvlakac ). Sada možete demontirati papucice kocnice a za to su potrebna kliješta za optuge, kombinirana kliješta, izvijac. Nakon spomenute demontaže na nove kocne papuce ugradite polužni mehanizam sa starih papucica. Mehanizam razradite, ugradite zajedno mehanizam i nove papucice na staro mjesto. Bubanj kocnice ocistite,ako je isti istrošen obradite ga ili po potrebi ugradite novi. Prije ugradnje bubnja, podesite polužni mehanizam tako da razmak izmedu novih kocnih papuca i bubnja ne bude veci od 0,10 mm. Isto to napravite i s drugom kocnicom. Na kraju podesite visinu komande rucne kocnice i to na istom mjestu na kojemu ste i otpuštali rucnu komandu .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - PRANJE MOTORA

Datum objave: 28.08.2009 16:14:00
Slika
PITANJE: Nedavno smo kupili rabljenu Opel Astru f 1.4i.Auto je 2002 godište i ima 99000 km.Auto je normalno radio no sljedeci dan smo oprali motor.Pricekali smo da se posuši i pokušali upalit,no auto vergla ali nece upalit.Prije nego smo ga oprali palio je od prve.Na motor je ugraden filter za zrak gljiva.No postoji još i mogucnost da pri paljenju nakon pranja nije bilo goriva no poslije smo natocili gorivo no ništa se ne mijenja.Crijevo sa rasplinjaca je skidano gorivo dolazi do njega.Nakon dva do tri sata ponovno smo pokušali pokrenuti motor no opet ne pali.Dajte svoje mišljenje šta je razlog da auto ne pali.
ODGOVOR:Pranje motora koje ste napravili je rizican posao jer voda ulazi u elektricne konektore, iste oksidira i prekida vezu izmedu pojedinih senzora i davaca impulsa. Na ovaj nacin može doci i do oštecenja ECU centrale. Prilikom pranja motora ne bi trebalo koristiti vodu nego specijelne antikorozivne deterdente koji nakon cišcenja isparavaju.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - ISPITIVANJE SENZORA

Datum objave: 28.08.2009 16:05:00
Slika
PITANJE: Renault Clio 1.6 1998g. bezolovni benzin,
Motor: K7MF7/44DA06941 66kW
Kad se ukljuci klima sve je u funkciji osim kompresora. Kompresor je
ispravan. Kako ispitati AC refrigerant pressure sensor jer racunam da
moze on da stvara problem?
ODGOVOR:Na vašem vozilu može postojati senzor tlaka naponski ili tlacni. Ako je senzor tlaka naponski ispitivanje je moguce preko moto testera. U slucaju kada je senzor tlaka sklopka koja radi ( ukopcava, iskopcava ) pomocu tlaka u sustavu, ispitivanje je moguce na nacin da se izmjeri visoki tlak u sustavu ( tlak je veci od 10 bara ). Ako je tlak u sustavu dobar tlacni senzor se ispituje ohm metrom na nacin da se mjeri napon izmedu dva pina senzora. Otpor je nula u položaju kada je senzor ( tlacna sklopka ) ukopcan, otpor je beskonacan kada senzor nije ukopcan.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - KLIMA SLABIJE HLADI

Datum objave: 28.08.2009 15:39:00
Slika
PITANJE: Postovani gospodine Meic,redoviti sam gost vase stranice sa savjetima,svaka vam cast. Imam golf 2 sa ugradjenom klimom,medjutim kad je motor u leru klima osjetno slabije hladi nego tijekom voznje,zatim ista stvar kad pojacam klimu na maksimum,bio na servisu,promjenjen filter klime-dehidrator,napunjen sistem koji nigdje ne gubi freon,rekli su mi da je velika mogucnost da je otisao expanzioni ventil-slabo propusta rashladnu tekucinu kako sam razumio,pa me zanima vase strucno misljenje.
ODGOVOR:Ucinak klima uredaja je najbolji kada je sustav novi. Vremenom nastaju promjene na kompresoru, kondenzatoru, isparivacu, ekspanzionom ventilu. U vašem slucaju potrebno je ispitati gornji i donji tlak freona u sustavu klime. Gornji tlak treba biti oko 12 bara a donji oko 2 bara. Ako to nije tako uzrok može biti ekspanzioni ventil, presostat, kondenzator, isparivac, kompresor. Ispitajte navedeno.
GODIŠNJI ODMOR
7.8.2009. 11:57
OBAVIJEST:
Molimo sve naše citatelje da nas malo puste na godišnji odmor,
vec nam je zaista potreban. Ponovo cemo odgovarati na vaša pitanja
iza 01.09.2009.
Puno pozdrava svima vaš
AUTOSERVIS-MEIC
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - PROBLEM KLIME

Datum objave: 07.08.2009 11:55:00
Slika
PITANJE: Renault Clio 1.6 1998g. bezolovni benzin,
Motor: K7MF7/44DA06941 66kW
Kad se ukljuci klima sve je u funkciji osim kompresora. Kompresor je
ispravan. Kako ispitati AC refrigerant pressure sensor jer racunam da
moze on da stvara problem?
ODGOVOR:Na vašem vozilu može postojati senzor tlaka naponski ili tlacni. Ako je senzor tlaka naponski ispitivanje je moguce preko moto testera. U slucaju kada je senzor tlaka sklopka koja radi ( ukopcava, iskopcava ) pomocu tlaka u sustavu, ispitivanje je moguce na nacin da se izmjeri visoki tlak u sustavu ( tlak je veci od 10 bara ). Ako je tlak u sustavu dobar tlacni senzor se ispituje ohm metrom na nacin da se mjeri napon izmedu dva pina senzora. Otpor je nula u položaju kada je senzor ( tlacna sklopka ) ukopcan, otpor je beskonacan kada senzor nije ukopcan.
na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - EKSPANZIONA POSUDA

Datum objave: 05.08.2009 09:16:00
Slika
PITANJE: Imam fiestu 1.4 16V 59kw 2003.god. a problem je taj što mi je vec drugi put popucala posuda u kojoj stoji antifriz.Prvi put sam je mjenjao na 45 tkm i sad ponovo na 115tkm.Jednostavno su se na njoj pojavile crte koje su s vremenom pocele propuštati antifriz.Ventilator se ukljuciva.kažu normalno,dok auto radi sporije se vrti a kad se ugasi brže,i zna potrajati da ostane ukljucen oko 2-3 minute.Vaše mišljenje da li je u pitanju nekvalitetna posuda(orginal fordova),ili da nije u pitanju lagano pregrijavanje motora,iako kazaljka ne prelazi normalu.
ODGOVOR:Jedini uzrok je nekvalitetan materijal ekspanzione posude. Na drugim tipovima vozila to se gotovo i ne dogada. Pregrijavanjem motora ne oštecuje se posuda.
na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 - HALL SENZOR

Datum objave: 05.08.2009 09:10:00
Slika
PITANJE: IMAM AUDI 80B4,PRILIKOM JEDNOG SERVISA KOMPJUTER JE IZBACIO GREŠKU NA HALL SENZORU,O CEMU SE RADI?
ODGOVOR:Hall senzor je sastavni dio razvodnika paljenja koji proizvodi induktivni napon za potrebe sustava paljenja. U sustavu se stvara visoki napon za potrebe svjecica i paljenja smjese u cilindrima. Kvar senzora može biti potpun ili djelomican. U oba slucaja potrebna je zamjena istoga.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 - BLOKADA OD PREVELIKOG BROJA OKRETAJA

Datum objave: 04.08.2009 19:28:00
Slika
PITANJE: imam Peugeot 106 1.4 benzinac 2003. g. Zanima me ima li moj auto blokadu od prevelikog broja okretaja motora, ako je ima kakva je i na kojem broju okretaja pocinje raditi.
ODGOVOR:Vaše vozilo ima elektronsku blokadu da motor ne dode u opsano podrucje broja okretaja. Upravljacko racunalo putem doziranja kolicine goriva ogranicava broj okretaja. Na praznom hodu je to 6.500 o/min.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A2 - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 04.08.2009 19:16:00
Slika
PITANJE: posjedujem audi a2,1.4,benzin,2001 godina,89000 km presao,.dali mi preporucate ugradnju plina u navedeni automobil.godisnje predjem cca 30000 km.kako imam povjerenje u Vas,koju instalaciju mi preporucate i koliko kosta.
ODGOVOR:Ako je motor u stvarno dobrom stanju i ako isto vozilo namjeravate voziti slijedecih 4 do 5 godina onda možete razmišljati o ugradnji plinskog sustava. Sustav koji bi se ugradio treba biti MPI upravljan racunalom. Na tržištu danas u ponudi postoji puno sustava razlicitih proizvodaca. Najbolji je PRINS a nakon toga BRC, LOVATO, LANDI i t.d. Sustav Prins koji mi ugradujemo je 12.500,- kn a ugradnja traje 2 do 3 dana.
na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA - ŠKRIPANJE

Datum objave: 04.08.2009 19:12:00
Slika
PITANJE: Seat cordoba u posljednje vrijeme škripi u desnom djelu vozila oko zadnjeg tocka po neravninama cuje se nekako limeni zvuk. U servisu su pogledali crjevo gdje se naljeva gorivo jer je ta strana da zna tamo tako škripat ali nisu ništa našli.Auto je još pod garancijom a to škripi kao ludo,primjetio sam da na škripu utjecu ove visoke temperature kad je vruce slabije se cuje a kad padne noc jace se cuje. Molim odgovor što radit dali seleni mogu proizvodit takav metalni zvuk ili amortizer, kada zaljuljam auto gore dole cuje se tak,tak,tak koda nešto lupka od šasiju. Kada ga zaljuljam ljevo desno ništa se necuje samo gore dole kad ga ljuljam cuje se tak tak.
ODGOVOR:Škripanje nastaje na selen blokovima ovjesa, na hvatištima i gumenim blokovima amortizera, na osovinicama zadnjeg mosta. Drugi zvuk koji ste opisali proizvodi amortizer. Sve skupa je predmet reklamacije, budite uporni i tražite da vam sve navedeno otklone dok je vozilo u garanciji.
na vrh Povratak na vrh