Danas je: 24.06.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL CORSA - ŠKRIPANJE

Datum objave: 07.03.2008 13:19:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Opel Corse-C iz 2004. Prije otprilike 5 mjeseci, taman negdje kako je pocelo hladnije vrijeme pocelo je sve više škripanje na zadnjem dijelu auta, negdje otprilike od polovine auta do zadnjih bunker vrata. Kod laganije vožnje svaka rupa, ležeci policajac etc.etc. cuje se škripanje. Cim padne kiša sve je u redu. Ništa se ne cuje. Onda kad se osuši, opet škripi. Zanima me u cemu je problem i da li je možda došlo do nekog kvara na podvozju ili amortizerima?
ODGOVOR:Navedeno škripanje nastaje na selen blokovima ovjesa (prednji,zadnji ) ne radi se o nekom istrošenju nego o kvaliteti gume selen blokova. Sekundarno rješenje je tretiranje s tekucom masti ili silikonskim sredstvom, dugorocno rješenje je zamjena selen blokova.
na vrh Povratak na vrh

VOLVO 850 SW - GENERALNI POPRAVAK ?

Datum objave: 07.03.2008 13:14:00
Slika
PITANJE: Imam Volvo 850 SW 1997god.kupljen u HR,benzinac 2435 ccm,106kw ,5 cilindara (nije turbo). Do sada sam prešao 360 000 km,i uredno sam ga servisirao u Volvo servisu,sa kojim nisam baš nešto zadovoljan.Otprilike ,prije šest mjeseci primjetio sam da je poceo dimiti,troši cca 0,8 lit. ulja na 1000 km,gorivo sa 9 lit / 100km na 12 lit i slabije vuce...Buduci da je limarija i sve ostalo u prilicno dobrom stanju, a ne bih ga želio prodati, razmišljao sam o intervenciji na motoru,ili generalna ili tvornicki reparirani motor. Buduci da mi je ova druga opcija draža možete li mi pomoci sa informacijom koliko bi otprilike koštalo i gdje bi se to moglo kvalitetno napraviti.Živim u Rijeci.
ODGOVOR:Nije mi poznato da postoji mogucnost nabavke tvornicki obnovljenog motora. Normalni generalni popravak može se napraviti u servisu u koji imate povjerenja. Prije bilo kakvog zahvata na motoru dobro bi bilo napraviti test / pregled motora kako bi se utvrdilo cinjenicno stanje motora. Nakon obavljenog popravka motora svakako bi trebalo ispitati sustav ubrizgavanja i sustav paljenja ( velika potrošnja goriva ). Isto tako moguce je napraviti i orijentacioni troškovnik popravka.Rijeka nije predaleko od nas.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - ODRŽAVANJE VOZILA

Datum objave: 07.03.2008 12:58:00
Slika
PITANJE: Kupio sam navedeno vozilo (Fiat 2003 Punto (5V) 1.9 JTD) pa bih Vas molio još slijedece informacije:
1. koje ulje koristiti za navedeni motor (sinetika ili polusintetika, gradacija)?
2. na svakih koliko km se mijenja zupcasti remen na ovom vozilu?
3. koiko zasebno natezaca i klizaca ima ovo vozilo vezano uz promjenu zupcastog remena?
4. svakih koliko km se mijenja filter nafte na ovom vozilu?
5. da li se mora mijenjati ulje u mjenjacu i kada (svakih koliko km)?
ODGOVOR:Za ovaj motor možete koristiti polu sinteticko ulje 10W-40. Razvodni mehanizam ( zupcasti remen, natezac, klizac, pumpa za vodu ) mijenjaju se na 100.000 km. Filter goriva mijenjajte svakih 30.000 km ali je bolje ako to ucinite duplo ranije. Sve ostale tekucine ( ulje u mjenjacu, ulje u servo volanu, ulje u kocnom sustavu, antifriz ) mijenjaju se svake dvije godine ili svakih 60.000 km. Servis klime takoder.
na vrh Povratak na vrh

VW POLO - PROBLEM SA PALJENJEM

Datum objave: 03.03.2008 15:38:00
Slika
PITANJE: Vozim vw polo 1.6 iz 1996.Ujutro kad ga upalim moram ga držati pod gasom kojih 30 sekundi inace se ugasi.Poslije pali dobro dok se motor ne ohladi,onda opet moram paliti s gasom.Bio sam kod autoelektricara koji je rekao da je greška u klapni,kupio sam novu za 2500 kn,to mi je promjenio ali se dogada isto.Zanima me u cemu je problem i koje su moguce greške i što trebam napraviti da se to više ne dogada?
ODGOVOR:Radi problema s paljenjem potrebno je ispitati sustav ubrizgavanja i to tlak goriva, stanje injektora, aktuator minimuma, IAC ventil, senzor temperature zraka, zabrtvljanost usisnog kolektora, sve važne konektora i elektricnu instalaciju od motora, ECU centralu. Precizan odgovor u cemu je problem može se dati nakon dijagnostike motora.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V - JEDNI KAŽU JEDNO,DRUGI DRUGO ??

Datum objave: 03.03.2008 15:05:00
Slika
PITANJE: IMAM GOLF V 1,9 TDI 2004 G.SA 130 TKM .MOJ PROBLEM JE ŠTO SAM OBIŠAO DVA OVLAŠTENA WV SERVISA I JEDNI KAŽU JEDNO A DRUGI DRUGO PA VIŠE NE ZNAM ŠTO DA RADIM. NAIME NAKON POLA SATA VOŽNJE AUTOPUTOM(VOZIM 140-150 KM NA SAT)U AUTU SE NEŠTO DOGODI I ODJEDNOM VIŠE NECE DA IDE VIŠE OD 120 KM NA SAT .KAD SE OHLADI SAT,DVA OPET IDE DOBRO DA BI SE OPET ,NAKON OTPRILIKE POLA SATA,DOGODILO ISTO. TO MI SE DOGA?A VEC NEKOLIKO PUTA .NAPOMINJEM DA AUTO NE DIMI NITI TROŠI ULJE A U JEDNOM OD SERVISA KAŽU DA JE U PITANJU TURBO PUNJAC.NISU BILI UVJERLJIVI VEC SAMO MISLE.
MOJ MAJSTOR JE PREGLEDAO TURBO ZA KOJI KAŽE DA OSOVINA IMA SAMO MALO LUFTA I DA NEMA NIKAKVIH TRAGOVA OŠTECENJA .
KOLIKO SAM MOGAO VIDJETI NA AUTOTESTERU SE POKAŽE GREŠKA KOJA UKAZUJE NA NEKAKAV TLAK ZRAKA ILI PROTOK ZRAKA.
ODGOVOR:Na vašem vozilu prema opisu koji ste mi poslali, uzrok je preveliki tlak turbine. Takav povišeni tlak turbine upravljacko racunalo ECU prepozna kao opasno stanje radi kojega može doci do oštecenja motora te u tom momentu prebacuje motor u rezervni program ( Safe Mode ) u kojemu motor radi sa smanjenom snagom. Uzrok tome nije turbina nego sustav za regulaciju turbine. Što poduzeti ? Dijagnostiku i popravak prepustiti servisu koji to može i želi napraviti.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - ZAMJENA FILTERA ZA GORIVO

Datum objave: 02.03.2008 16:30:00
Slika
PITANJE: Da li možete da mi objasnite postupak zamjene filtera za gorivo kod peugeota 206 1.9diesel, 2003 god.
ODGOVOR:Na ovom vozilu mogu biti dvije vrste filtera , kucište s uloškom ili kompletni filter. Nakon zamijene filtera ili uloška filtera, najbolje je filter napuniti s gorivom, nakon toga treba spojiti odvodnu i dovodnu cijev za gorivo. Nakon spajanja navedenih cijevi potrebno je otpustiti visokotlacne cijevi na dizama. Kada su cijevi otpuštene pomocu elektro pokretaca odzracite sustav za gorivo ( na navedene cijevi pocne izlaziti gorivo ). Nakon toga fiksirajte visokotlacne cijevne vodove na dizama i upalite motor. Ako je sve dobro napravljeno motor ce upaliti.
na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS - CRNI DIM

Datum objave: 29.02.2008 15:00:00
Slika
PITANJE: Redovno pratim Vaš site i oduševljen sam da postoji takav covjek koji nesebicno savjetuje i pomaže ljudima i to vrlo strucno.Poucen saznanjima iz Vaših savjeta odlucih da vam se javim sa svojim problemom.
Posjedujem Ford focus 1.8 tddi, 2001.god. 180000 km. Prilikom dodavanja gasa ili kretanja izbaci crni oblak dima koji se kasnije u vožnji ne pojavljuje. Napominjem da se crni dim javlja kod malo jaceg dodavanja gasa i kod kretanja, npr na semaforu kad motor vec radi u leru. Pošto sam vozac od 1982. godine i vozio sam razne automobile, iskustvo mi govori da je nešto vezano za zrak ili doziranje, ali bih volio cuti vaše strucno mišljenje.
ODGOVOR:Crni dim je znak nepotpunog izgaranja goriva i nedostatka zraka u cilindru. Uzroci mogu biti razni. Najbanalniji razlog je zacepljeni filter zraka ili djelomicno zacepljenje usisne grane. Drugi uzroci su nešto složeniji, EGR ventil, propuštanje zraka na tlacnoj strani turbine, propuštanje na hladnjaku stlacenog zraka. Treci uzroci su najsloženiji, brizgalice, ETC senzor, upravljanje turbinom, ECU racunalo.
na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO - PROPUŠTANJE CILINDRA

Datum objave: 29.02.2008 14:54:00
Slika
PITANJE: ford mondeo ghia td 98 g
u servisu mi rekli na propuštanje ventila ,i to ispušnih ovim redom:
1 cil 8 posto
2 cil 60 posto
3 cil 10 posto
4 cil 18 posto::::granica je 18 posto kažu,auto ima,tj piše 234000 km ja ga imam oko1 god,jako dimi crno iza,šta mi je po vama ciniti i zašto se to dogodilo???molim vase strucno mišljenje,turbina da je ok da puni na mjestu oko 0,8bara
ODGOVOR:Svi cilindri su dobri osim drugoga. Cilindar može propuštati na dva mjesta kroz ventile i kroz klipne prstenove. Propuštanje na ventile je financijski manje zahtjevno jer se ureduje samo glava motora s ventilima i vodilicama ventila. Propuštanje kroz klipne prstenove je znatno zahtjevnije jer se uz glavu motora treba sanirati i navedeni cilindar.U ovom slucaju treba ustanoviti koliko je propuštanje na ventila a koliko na klipne prstenove drugog cilindra. Ako je propuštanje na klipne prstenove manje od 25% onda treba samo urediti glavu motora. Tlak turbine ne smije biti manji od 0,75 bara.
na vrh Povratak na vrh

BMW-320 D - TURBINA

Datum objave: 29.02.2008 14:46:00
Slika
PITANJE: Mjenjao sam turbinu na Bmw 320d 2002. god(110kw).Primjetio sam u trecem stupnju prijenosa kada stisnem gas, turbina se cuje da se upali ali ne "vuce" kao prije odmah na cca 1800 obrtaja/min a sad tek pocne vuci kako treba oko cca 2800-3000 obrtaja/min?U cemu je problem?
ODGOVOR:Postoji nekoliko stvari koje mogu utjecati na stanje koje ste naveli. Prvi uzrok je propuštanje na tlacnoj strani turbine, drugi je zacepljenje na tlacnoj strani turbine, trece je podešenost sustava za regulaciju turbine (mehanicko vakumski ventil, elektro pneumatski regulator ). Isto tako provjerite da li je ugradena turbina ista kao prethodna i da li je u ispravnom stanju.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - PUCA KUCIŠTE FILTERA ZRAKA

Datum objave: 29.02.2008 14:43:00
Slika
PITANJE: Imam renault lagunu, 1.8, 98. god, ugraden joj je plin. Od samog pocetka puca kucište filtera zraka i nitko ne zna razlog. Da li ste imali takva iskustva i da li imate u prodaji slucajno polovno kucište? Iako promjena kucišta nije rješenje ako se ne utvrdi razlog pucanja istog.
ODGOVOR:Kucište filtera zraka obicno puca radi eksplozije koja nastaje u usisnom kolektoru radi zaostale kolicine plina. To se dogada na plinskim sustavima s centralnim mješacem. Takav sustav mora imati leptirasti ventil ( klapnu ) za rasterecenje u slucaju eksplozije. U vašem slucaju taj ventil ne postoji ili nije ispravan. Nisam trgovina i ne bavim se rabljenim dijelovima.
na vrh Povratak na vrh

ARO - PROBLEM SA KOCNICAMA

Datum objave: 28.02.2008 22:28:00
Slika
PITANJE: Poštovani, moj je problem vezan za kocnice. Na tehnickom pregledu upozoren sam da su mi zadnje kocnice slabije. Otišao sam majstoru koji mi je rekao da su zadnje pakne potrošene. Buduci da nije mogao naci orginal pakne a nije imao nikome dati nalijepiti obloge (Frik iz Baštijanove ne radi) zanitao je sam obloge. Bila je to loša opcija jer je auto blokirao sa zadnjim kotacima za vrijeme kiše. Ocito se materijal napio vode i nabubrio te na mali doticaj kocnice kotaci su trenutno blokirali i ostali blokirani te bi auto nakon toga jedva krenuo.
Otišao sam drugom majstoru koji mi je rekao da je prvi majstor nanitao loš materijal na pakne te da je polomio vijke za odzracivanje na prednjim celjustima. Buduci da su i gumice i crijeva prednjih celjusti bila u lošem stanju zamolio sam ga da sve poskida i zamijeni. Našao je djelove od fiat una koji su potpuno istih dimenzija izvana i iznutra. Plocice su takoder od fiat una. Zadnje pakne sam dao naljepiti (našao sam majstora u meduvremenu koji je potvrdio da je nanitani materijal loš) i tu pocinje problem; prednji kotaci su kocili slabije od zadnjih. Potreban je poprilican stisak na pedalu i auto ima duži zaustavni put u normalnom kocenju. Korektor kocenja je potpuno smanjen i vijak se drži na još par navoja ali su zadnji kotaci još jaci u kocenju. Nakon svega sam sam skinuo prednje plocice i stavio stare plocice koje su bile prije na autu (ferodo). Sada auto koci prejako, krenem u prvoj brzini i malo stisnem kocnicu a auto koci na smik. U vožnji koci osjetljivo ali nije tako strašno naglo jer je auto težak 1400 kg. Sada razmišljam staviti neke malo tvrde plocice (valso) naprijed ali nisam siguran jeli to dovoljno. Zanima me kakvi su prohtjevi na tehnickom pregledu vozila u odnosu sile kocenja izmedu prednjih i zadnjih kotaca. Što da radim?
Sa kim god da razgovaram svi dižu ruke u zrak i nitko mi ne želi pomoci. Aro je rumunjski terenac lošije kvalitete ali ima više prostora od Lade Nive.God proizvodnje je 1998.
ODGOVOR:Na tehnickom pregledu prednje kocnice moraju ravnomjerno kociti a razlika u kocnoj sili izmedu lijevog i desnog kotaca ne smije biti veca od 5%, isto važi i za zadnje kotace ( nožnu i rucnu ). Kocna sila za prednje i zadnje kotace je definirana s površinom presjeka kocnih cilindara ( prednji su znatno veceg promjera ). Poznata je cinjenica da kod svih vozila prednje kocnice koce sa 70% a zadnje sa 30%. U vašem slucaju potreban vam je samo strucni servis koji ce kocnice popraviti kako treba.
na vrh Povratak na vrh

DAEWOO NUBIRA - PREVELIKA POTROŠNJA

Datum objave: 28.02.2008 22:20:00
Slika
PITANJE: Javljam se na Vašu stranicu na koju sam slucajno naišao i buduci sam ocajan vlasnik vozila za koje mi u ovlaštenom servisu mi ocigledno neznaju naci grešku na vozilu.
Posjedujem Daewoo Nubiru 1.6 16 v, iz 2000. god, prvi vlasnik sa prijedenih 170 000 km. Unatoc svim predrasudama smatram da je to kvalitetno vozilo buduci da do sada uistinu nije bilo nikakvih kvarova. Od 10 mj prošle godnei poceo je u vožnji trokirati (poskakivati) ali ne konstantno vec povremeno, i trošiti goriva u prosjeku oko 16-17 lit na 100 km. Buduci se osjetio i jaki miris sagorjevanja benzina, odlucio sam auto odvesti u ovlašteni servis za Chevrolet ex Daewoo gdje je auto i kupljen. (Chevrolet Grohovac volan, Rijeka)
Moram uistinu priznati da je osoblje autoservisa bilo ljubazno i korektno, ali šta mi to vrijedi kada problem nisu i neznaju riješiti, a meni vozilo stoji uredno parkirano. Da ne dužim, u ovih nekoliko mjeseci promjenjeno je po njihovim rijecima i mom novcaniku slijedece: filter za gorivo, pumpa goriva, katalizator, srednji lonac( sumnja u zacepljen ispuh), svjecice, termostat vode, filter klime i zraka (sumnjali su u vakume u motoru), svi senzori u motoru (skinuti sa rabljenog identicnog vozila kao npr senzor protoka zaraka i sl..), lamda sonda je izmjenjena, izvršili su zamjenu centralnog kompjutera sa identicnim vozilom radi testiranja centraline, auto su dali vanjskom elektricaru da testira ni sam nezanam više šta, ali ni on nije ništa riješio, injektore su cistili i testirali pod opterecenjem, iskopcavali EGR ventil ( ako sam to dobro zapamtio, navodno taj ventil ima neke veze sa plinovima u motoru). Uglavnom problem je riješen utoliko što auto više ne trokira u vožnji ali i nadalje trošic cca15 lit prosjecno, i dalje se osjeti miris benzina iz ispuha. Tako npr sa cca 100 kn u auto ulijete cca 12 lit benzina sa kojima prodem oko 70 km, a buduci da u servisu više neznaju što napraviti pa me vec uredno i izbjegavaju, javljam se Vama sa nadom da se ovo vozilo ipak može popraviti, bez obzira gdje, jer neznam kome se obratiti.
U navedenom servisu oni bi još pokušali mijenjati ožicenje koje vodi od centralnog kompjutora pa do svih senzora u motoru, jer još po njihovim tvrdnjama može biti samo to (sumnjaju u grešku sa elektrovodovima). Kako neznam što bih napravio molim Vas za savjet i ako je moguce problem riješiti i kod Vas u servisu.
ODGOVOR:Pažljivo sam procitao vaš dopis i za pocetak mogu reci da mi je žao što imate takve poteškoce. Uzroci velike potrošnje goriva na vašem vozilu mogu biti razni a najcešci uzroci su mehanicko stanje motora (kompresija, zacepljenje kanala u glavi motora, bregaste osovine-istrošenost ), sustav upravljanja motorom ( konektori ožicenja, releji ), preveliki tlak goriva, prevelika kolicina goriva, regulator tlaka goriva, injektori, IAT senzor, TP senzor, TP ventil, Senzor detonacija, ECT senzor, ECU centrala. Iz navedenog vidite da mogucih uzroka ima puno. Ako se odlucite da kod nas radite vaše vozilo mi bi najprije utvrdili cinjenice ( dijagnostika ) , predložili rješenje, otklonili nedostatke, ispitali potrošnju nakon toga i obavijestili vas o rezultatima. Testiranje potrošnje goriva radili bi prije bilo kakvih radova i nakon obavljenih radova.
Za detaljnije informacije možete se javiti telefonom.
na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 - DEBIMETAR

Datum objave: 28.02.2008 22:15:00
Slika
PITANJE: Nedavno sam kupila Alfu Romeo 156 1.9 JTD.
Postoji mogucnost da sam auto kupila sa vec dotrajalim debimetrom. U pocetku je sve bilo ok ali zadnjih par dana auto ne vuce na saltanju trece i cetvrte brzine i u tim trenutcima se pali lampica na kontrolnoj tabli; danas se lampica uopste ne gasi. Zanima me na koji nacin mogu utvrditi da li je to prouzrokovalo neku stetu na motoru. Dijagnostika radjena prije pojave navedenih simptoma bila je sasvim ok (0 gresaka u radu motora), motor (euro 3) spolja izgleda cisto i fino...
ODGOVOR:Greška mjeraca protoka zraka ( debimetar )ne ostavlja posljedice na motoru ( jedino ako bi na taj nacin vozili dugo vremena ). Stanje motora možete provjeriti mjerenjem kompresije, kontrolom zacrnjenja ( ispušni plinovi ) kontrolom upravljackog sustava motora.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G - VJEŠTAČENJE MOTORA

Datum objave: 24.03.2011 21:26:15
Slika
PITANJE: astra G1,6 16v, 1999. 180.000 km, prije par dana pukao zamašnjak i blok motora. Auto je na plinskom sustavu (dvije godine) i u zadnje vrijeme je bilo povratnih detonacija pa me zanima je li to moguci uzrok puknuca zamašnjaka i bloka motora.
ODGOVOR:Kod ovakvih havarija motora prave informacije dobivaju se vještacenjem motora ( neposredni uvid u fakte ). Navedene detonacije su se nadovezale na vec postojeci negativni proces koji je vec postojao u motoru.
na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 BENZIN - SADA DIZEL

Datum objave: 28.02.2008 22:06:00
Slika
PITANJE: Svaka cast i sve najbolje u buducem radu..vec duze vrijeme citam vase savjete i moram priznati da su super pa evo i ja da pitam za svoj problem.naime imam audija 80 koji je bio benzinac pa je ugraden dizel motor 1.6 TD. imam problema kad krecem na vecoj uzbrdici tj.jedva krenem . i malo mi je veca potrosnja nafte nego kod kolege sa indenticnim autom i motorom(kod njega orginal dizel).molim vas da mi odgovorite sta moze biti a par majstora su mi rekli da je moj mjenjac od benzinca,mozda cak i zamajac pa mi zato pravi probleme .STA DA RADIM DALI DA ZAMJENIM MJENJAC I HOCU LI STA TIM DOBITI
ODGOVOR:Kada ste zamijenili benzinski za dizel motor trebali ste zamijeniti i mjenjac u kojemu je i diferencijal. Razlika izmedu jedne i druge transmisije je u prijenosnim omjerima izmedu pojedinih zupcanih parova i isto tako razlika je u diferencijalu.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT 1,2 - KLJUC ILI ....

Datum objave: 28.02.2008 22:00:00
Slika
PITANJE: Molim za pomoc.Auto mi ponekad hoce upaliti,ponekad nece,daljinsko malo hoce otvoriti malo nece.Code lamica se upali,blinka pa kad stavim kljuc se ugasi i auto zapali,ponekad kad pokušam upaliti ne dešava se ništa samo code lampica i dalje blinka.To mi se dogada s glavnim i rezervnim kljucem,nema pravila.Hoce mi prodati novi kljuc mada meni ta logika ne štima.Star sam i možda me hoce za mandleka.
ODGOVOR:Uzroci navedenih problema može biti kljuc, elektro magnetska antena na kontakt bravi ili elektronika za blokadu paljenja. Ukoliko sumnjate u tvrdnje vašeg servisa zatražite mišljenje i drugog servisa u kojega imate povjerenje. Nakon toga znati cete što treba ciniti.
na vrh Povratak na vrh

ASTRA G - LEŽAJ KOTACA

Datum objave: 28.02.2008 21:53:00
Slika
PITANJE: Trebao bih savjet po pitanju prednjeg ležaja na Astri G, sa ABS-om. Kotrlja se bez zastoja, nema lufta, ne drobi, izgleda sasvim u redu osim što pravi zvuk koji izgleda kao da se guma tare od metal.
U servisu (nije ovlašten) su skinuli ležaj i utvrdili da nema nikavu manu osim te. Pokušali su nakapati malo nafte u ležište jer smatraju da je semering suh. Tu je dalo efekta i zvuka nije bilo nekoliko dana, ali evo se opet pojavljuje. ABS na ploci ne pokazuje grešku. Nov ležaj je oko 100 eura, ali ne bih mijenjao ako nije nužno. Kilometraža mu je 58.000. Htio bih vaš savjet, mijenjati ga ili voziti ovako (ako nema opasnosti)?
ODGOVOR:Ne znam kakav je to servis koji ne može tocno defektirati obican ležaj kotaca. Moj savjet je da vam to može utvrditi svaki bolji servis. Ako dodete mi cemo vam to ustanoviti besplatno.
POVRATNA INFORMACIJA:
Vrlo bih rado, ali sam 500 km daleko od vas. Ovlasteni servis za Opel u mom gradu je prilicno skup i defektaza bi me dosla kao cetvrtina cijene zamjene, tako da ovako pokusavam saznati sta mi je najpametnije. Jos da dodam da se zvuk pojavljuje tek nakon 10 ili vise predjenih kilometara, dakle kad se zagrije, i nije tako glasan, tj. cuje se samo ako je prozor otvoren i ako nema drugog saobracaja. U krajnjem zamjenit cu lezaj, ali niko nema viska 100 eura da ih tek tako baca. U stvari, ne razumijem sta bi trebalo znaciti defektaza lezaja? Procjena kvara, tj da li ga treba mijenjati ili ne i na koji nacin?
U svakom slucaju hvala vam na brzom odgovoru, i zelim vam svaku srecu i uspjeh u radu. Volio bih da ste mi blizi.
ODGOVOR:
Ako se zvuk pojavljuje tek nakon 10 km vožnje tada nije u pitanju ležaj nego nešto drugo. To drugo je potrebno cuti i zakljuciti o cemu se radi.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,6 SR - NEMIRNI RAD MOTORA

Datum objave: 28.02.2008 21:47:00
Slika
PITANJE: Veliki pozdrav za velikog poznavaoca automobila i sve cestitke za ovako precizne i dobre odgovore,
imam Golf 4 1,6 SR, 2000 godište koji je kod mene godinu i po i do sada je prešao oko 92000 km.Auto je stvarno dobar , brz i donedavno mi nije pravio nikakve probleme.Medutim problemi su nastali sa nemirnim radom motora kada je u leru pa mu je dijagnosticiran kvar na "senzoru za zrak" koji se nalazi kod zracnog filtera i koji sam ja kupio kod ovlaštenog servisa i naravno promijenio ga.Mislio sam da je sada sve u redu medutim ponovo se poceo javljati nemiran rad motora kada je u leru i cesto mi se zna ugasiti kada prelazim naprimjer iz trece u drugu ili druge u prvu brzinu t. kada pritisnem kvacilo i smanjim brzinu na 10-20 km na sat.Odem ponovo na dijagnostiku i dijagnoza pokaže da "lamda sonda" nije u redu. Narucio sam i "lamda sondu" u ovlaštenom servisu za VW u Sarajevu pošto sam iz Kaknja BiH. Interesuje me kada i to promjenim da li ce mojim nevoljama doci kraj jer me je toga najviše i strah!?
ODGOVOR:Lambda sonda nije uzrok nestabilnog broja okretaja na minimumu. Uzrok je najcešce u nekim dijelovima sustava ubrizgavanja. U ovom slucaju potrebno je ispitati: EGR ventil, EVAP ventil za benzinske pare, potenciometar leptirastog ventila, motoric minimuma, veza izmedu motorica minimuma i ECU centrale, TP senzor, ECT senzor, MAP senzor, mjerac protoka zraka, zabrtvljenost usisne grane i njenih prikljucaka, ECU centrala.
Najbolje rješenje je da napravite dijagnostiku u servisu koji je sposoban to odraditi do kraja.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT KANGOO - KONTROLA TEMPERATURE ?

Datum objave: 28.02.2008 21:33:00
Slika
PITANJE: Radi se o Kangoo-u 1.4,8v iz 1999 godine,na autu su nedavno promjenjeni remeni,antifriz i sve ostalo kaj treba mjenjti na 110 000km ali se pojavio problem,naime kazaljka temperature se kod stajanja digne iznad polovice i zaustavi malo ispod oznake 3/4 i tu se pali ventilator i održava tu temperaturu,cim se krene kazaljka se spušta do oznake sredine a u vožnji je malo ispod ili iznad sredine.Mene zanima kak da ustanovim da li je to ok s obzirom da je sve ostalo normalno.
ODGOVOR:Najbolja kontrola koju možete napraviti sam je preko grijanja. Na otvorenoj cesti upalite grijanje i ako vam je u vozilu jako toplo tada je temperatura motora u redu. Preciznija kontrola je pomocu profesionalnog termometra.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 220-D - TEMPERATURA NA OTVORENOJ CESTI

Datum objave: 26.02.2008 20:03:00
Slika
PITANJE: Vozim mercedes 220D, 1995 godina. Radna temeratura po gradu mi je oko 90 stupnjeva. Kad izadjem na auto-cestu temeratura mi se popne na otprilike 110 stupnjeva pri brzini od 160 km/h. Zanima me da li temperatura izlazi iz dozvoljenih odstupanja i da li je sve ok.
ODGOVOR:Temperatura na otvorenoj cesti treba biti niža nego u gradu. U ovom slucaju provjerite ispravnost i protok kroz hladnjak koji može biti djelomicno zacepljen.
na vrh Povratak na vrh