Danas je: 21.12.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FORD ESCORT - POLUGENERALKA

Datum objave: 05.11.2008 18:24:00
Slika
PITANJE: Imam Forda Escorta 1.8 diesela. Napravio sam mu polugeneralku izmjenio karike ležajeve, generalno uredio glavu motora stavljeni su novi ventili i poravnata je. Stavio sam novo zucasto remenje. Kada sam ga sastavio i upalio na trecem cilindru odnosno na usisnoj grani treceg cilindra cuje se pucanje i ta grana usisa je jako topla odnosno vruca dok su ostale grane ili cijevi od usisa hladne ili mlake(normalne). Neznam zašto se to dogada kad sam sve radio po propisima. Možeteli mi dati kakav savjet?
ODGOVOR:Kod ovoga motora je jako važno da faza motora bude potpuno tocna, staticki kut paljenja takoder. Prilikom obrade glave motora i ventila treba paziti da ventili ne idu preduboko u siceve ( dosjede ) ventila. Ako je sve što sam nabrojio u redu tada još treba tocno podesiti ventile.
U ovom slucaju najprije provjerite fazu motora i podešenost ventila. Ventili se podešavaju : usisni 0,30 mm , ispušni 0,45 mm .
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - ANTIFRIZ, KOCNICE

Datum objave: 03.11.2008 23:06:00
Slika
PITANJE: Veliki pozdrav,najprije da pohvalim vas sajt jer mislim da ne postoji slican sajt i da radite odlican posao!!
Htjela sam da pitam:Vozim auto passat 98godiste 1.6 benzinac,i htjela bih da promijenim vodu.Interesuje me na rezervoar vode koliku kolicinu antifriza treba nasuti i kojeg antifriza??......I primijetila sam da mi auto ne koci kako bih ja zeljela,da li se moraju zamijeniti kocnice ili se moze voziti i da li bi se u slucaju istrosenosti kocnica pojavila kakva lampica na instrumental tabli kao signal??
ODGOVOR:Za vaše vozilo možete koristiti antifriz od nekog poznatog proizvodaca. Koncentracija antifriza treba biti takva da instrument gustoce rashladne tekucine pokazuje minus -40°C i niže. Ta gustoca garantira da ce rashladna tekucina djelovati antikorozivno slijedece dvije godine. U rashladni sustav vašeg motora stane oko 6,8 litara. Ako je zaustavni put vozila duži od uobicajenog zamijenite po potrebi kocne obloge, ulje u kocnom sustavu, diskove. Pregledajte i kocna kliješta.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 - KUPNJA RABLJENOG VOZILA

Datum objave: 03.11.2008 23:00:00
Slika
PITANJE: Kupujem Peugeot 106 (1.1 benz) 2002. g. i ovim putem Vas molim savjet u vezi servisa i provjera koje bi trebali uciniti da bi mogao sigurno koristiti svoje vozilo.
ODGOVOR:Prije nego kupite vozilo svakako provjerite stanje kompresije i eko test. Takoder pregledajte vozilo na servisnoj dizalici jer se na taj nacin može detaljno pregledati podvozje, upravljacki mehanizam, ovjesi, kocnice. Kada kupite vozilo važno je napraviti kompletan servis vozila sa izmjenom svih tekucina.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - KOČNICE NE OTPUŠTAJU DO KRAJA

Datum objave: 28.03.2011 18:19:02
Slika
PITANJE:

Prilikom vožnje po gradu, sa cestim zaustavljanjima i pokretanjima, primjetio sam da, nakon nekog vremena vožnje, kocnice više ne otpuštaju do kraja. Ako se vozilo zaustavi na laganom nagibu, nakon otpuštanja papucice kocnice, vozilo miruje, te se nakon cca pola minute pocne lagano kretati. Ovo sam primjetio na više modela vozila, relativno novih – svi kocni elementi, ukljucujuci i kocne obloge, su tvornicki ugradeni. Zbog cega se to dogada, kako se može izbjeci takva situacija, na koji nacin sanirati?

ODGOVOR:

Karakteristicno za disk kocnice je da su uvijek u neposrednom dodiru s diskom i uvijek postoji neznatno trenje izmedu ta dva dijela uz to treba dodati i trenje izmedu rukavca osovine i ležaja kao i trenje izmedu naplatka i podloge. Kada se to sve skupa zbroji dobije se znacajna sila koja se opire smjeru kretanja vozila. Trenje izmedu disk plocice i diska ne smije biti takvo da izaziva znacajnije zagrijavanje diska i disk plocice. Dozvoljena temperatura je oko 45°C. Ako je temperatura veca od navedenog tada postoji uzrok a to je obicno nosac plocica, kocna kliješta ili nešto trece.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 5 - STRUGANJE U MJENJACU

Datum objave: 02.11.2008 21:07:00
Slika
PITANJE: Prvo, zeleo bih da pohvalim vas sajt i mogu vam reci da vas puno citam. Samo nastavite tako. Ovako, moj problem se odnosi na neko cudno struganje u menjacu. Pojavljuje se prilikom dodavanja gasa, dok prilikom pustanja gasa to nestaje. Uz sve to, menjac nece u rikverc. Ukoliko ste u mogucnosti, bio bih vam zahvalan na savetu...
ODGOVOR:Svaki zvuk iz mjenjaca treba shvatiti ozbiljno jer se radi o sklopu ciji popravak nije jeftin. Za pocetak provjerite kolicinu ulja i kvalitetu ulja u mjenjacu. Ako ulja ima dovoljno tada se radi o oštecenju u samom mjenjacu. Popravak je moguc ali cijenu popravka možete znati tek nakon demontaže i revizije mjenjaca. Najcešca oštecenja su na ležajevima i zupcanicima mjenjaca.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - PRANJE PREDNJEG STAKLA

Datum objave: 27.10.2008 09:31:00
Slika
PITANJE: Kod Peugeota 307 HDI 2002 imam problem sa tlakom vode na mlaznicama (na haubi) za pranje prednjeg vjetrobranskog stakla. Mlaznice su provjereno ciste, ocišcenje. Pumpa se cuje da radi-vrti ali na mlaznice voda jedva da izlazi Na zadnje staklo voda za pranje cini mi se dolazi uredu sa zadovoljavajucim tlakom. Što uciniti, da li se radi o istoj pumpi ili postoje dvije (jedna za stražnje a druga za prednje vjetrobransko staklo), Da li postoji mogucnost da se skupio kamenac u samoj pumpi ili u crijevima bliže pumpi..???? Molim Vas za savjet, kako ne bih morao u ovlašteni servis, a onda je to kao što znate ''perverzija od racuna koji Vam na kraju ispostave…..!!!)
ODGOVOR:U ovom slucaju mogu biti zacepljene cijevi za dovod tekucine na mlaznice ali može biti neispravna i elektro pumpica bez obzira što ista daje znak da radi. Provjerite direktno na pumpici ima li dovoljno tlaka . Ako tlak nije dobar zamijenite pumpicu.
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA - SVIJETLI LAMPICA AIR BAG-a

Datum objave: 27.10.2008 09:21:00
Slika
PITANJE: Prije 5mj, sam kupio Fiat Bravu 1.4 12V, 1998 i imam problem sa lampicom airbaga koja konstantno svijetli. Automobil je pregledan u ovlastenom servisu i kada ga spoje na racunalo, nema greske. Cak su probali jos dvije ispravne centrale i ista stvar se desava. Zamijenili su otpornik ispred centrale, no bez promjene. S cudjenjem su me gledali i rekli da takav problem jos nisu imali, pa me zanima sto dalje, posto nitko ne zna odgovor? I jos jedno pitanje...smije li se automobil voziti sa servisnim kljucem, posto sam cuo da postoji mogucnost gubljenja koda?
ODGOVOR:Ako u navedenom servisu nije pronadena greška na sustavu zracnih jastuka to ne znaci da ona ne postoji. Greške sustava su moguce na elektricnoj instalaciji, na senzorima deceleracije ( usporenja ), na modulu na strani suvozaca, na modulu na strani vozaca, na derivacijskoj centrali, na sklopu daljinskih prekidaca, na mehanickim zatezacima pojaseva, na spiralnom uredaju ispod volana. Vaše vozilo treba imati servisni kljuc, master kljuc i dva plava kljuca. Master kljuc služi za kodiranje plavih kljuceva a servisni samo u nuždi kada je to potrebno. Uvijek se koristi plavi kljuc.
Sa servisnim i master kljucem se ne vozi jer može doci do gubitka CODA i samim tim znacajnog izdatka.
na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO - ERG VENTIL

Datum objave: 27.10.2008 09:16:00
Slika
PITANJE: Ford Mondeo 1.8 16V 92KW, upalila se lampica motora , na dijagnostici su ustanovili da je otišao EGR ventil te da je cijena novoga 2700 kn.
Zanimalo bi me što je EGR ventil , dali je preporucljivo voziti automobil još koji mjesec(do tehnickog pregleda) i dali je cijena od 2700kn realna.
ODGOVOR:EGR ventil je sklop upravljan racunalom koji u odredenom režimu rada motora propušta dio ispušnih plinova u cilindar u cilju smanjenja dušicnih oksida tj. ekologije. Možete neko vrijeme voziti i s neispravnim ventilom ali nije preporucljivo. Cijenu pojedinih dijelova nikada ne komentiram.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 205 - NE MOŽE UPALITI

Datum objave: 27.10.2008 09:13:00
Slika
PITANJE: Prije nego vam postavim pitanje, moram vam priznati da ste stvarno odlicni i da se ocigledno vidi da znate da radite svoj posao.
A moj problem je taj sto sam jutros pokusao da upalim auto (Peugeot 205 1.8 D), i ono samo vergla, nece ni da cuje da upali... A auto sam sinoc vozio normalno, zapravo zadnjih 6 mj. Grijace sam skoro mijenjao, pa me zanima da li mogu provjeriti osnovne stvari i kako, koje bi se mogle desiti kad se ovakav problem ukaze. U praksi se ne razumijem bas toliko, al ako je neki mali problemcic, mozda bi ga i mogao savladati, naravno uz vasu pomoc.
ODGOVOR:Kada motor ne može upaliti kao u ovom slucaju koji ste vi opisali možete provjeriti nekoliko stvari. Stanje akumulatora i elektropokretaca mora biti takvo da se prilikom startanja radilica motora okrece sa više od 120 o/min ( elektropokretac radi brzo bez teškoca ). Na dizama ( visokotlacne cijevi ) mora biti goriva, na grijacima mora biti struje, grijaci moraju biti ispravni, sustav goriva ne smije imati zraka. Nakon ovoga uzroci su znatno složeniji a ispitivanje je moguce u servisnim uvjetima jer se mjere tlakovi komprasije, provjerava faza motora, ispituje visokotlacna pumpa.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - NESTABILAN I TROŠI GUME

Datum objave: 27.10.2008 09:08:00
Slika
PITANJE: Lijepo bih molio strucan savjet,
Imam golfa cetvorku 2001.g. ljetos sam stavio nove gume nakon par mjeseci vozilo je pocelo bježati u krivini, pogledom s vanjske strane na zadnjem kraju gume su bile kao nove, ali s nutarnje strane potpuno ih je potrošilo, na prednjem sve u redu , kada sam stavljao gume išo sam na špur i bilo je sve u redu, dosta je nestabilan, neznam štase dešava dali je moguce da mogu djelovati mortizer dasu neispravni, na zadnjem kraju. Ukoliko smatrate da treba izmjeniti mortizere , dali odmah treba i nove federe.Ili je nešto drugo uglavnom vozilo nije udarano niti je kada sletjelo van kolnika.Molio bih lijepo da mi kažete svoje strucno mišljenje, šta se dešava sa zadnjim trapom.Ništa se ne osjeti niti cuje da lupa.
ODGOVOR:Postoji nekoliko faktora radi kojih može nastati potrošnja guma a vozilo izgubi stabilnost. Prvi i najcešci uzrok su amortizeri, loši selen blokovi ovjesa, poremecena geometrija ovjesa, deformacije hvatišta ovjesa, gume. U vašem slucaju potrebno je strucno ispitati sve što sam naveo i napraviti potrebne korekcije. Nakon toga vozilo ce biti stabilno a gume se nece trošiti nepravilno ni prekomjerno.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206-XS - DEFORMACIJE

Datum objave: 25.10.2008 22:59:00
Slika
PITANJE: Imam auto pezo 206/xs,2001 god 1.6,i pojavio se jedan problem a mehanicar mi kaze da je u pitanju amortizer!
Uglavnom da kazem u cemu je problem...Na prednjoj strani auta mjenjana je vec 2 puta letva,i napravljena je optika,(spur)
ali me u voznji i dalje zanasa na destru stranu,volan ima servo ali je i dalje kruti,kada skrecem u zavoj ,cuje se lupanje i cviljenje,
prednja desna strana lagano visi i jos dok se opipa izmedju kotaca i amortizera desni kotac mi je blizu amortizera.
ODGOVOR:Vaše vozilo treba temeljito pregledati i utvrditi slijedece cinjenice : moguce deformacije karoserije i odstupanja na hvatištima ovjesa, ispravnost dijelova ovjesa, ispravnost zubne letve, ispravnost opruga, ispravnost aksijalnih ležajeva prednjih amortizera. Tek kada je sve ovo u granicama normale može se raditi optika ovjesa. Vozilo može vuci u jednu stranu i radi loših guma.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - TURBOPUNJAC

Datum objave: 25.10.2008 22:50:00
Slika
PITANJE: Poštovani,ponovno Van se obracam kao i za mnoštvo korisnih savjeta koje ste mi do sada dali.
Imam Fiat Punto 1.9 JTD 85 KS, 2003 god. (novi model-velika prednja svjetla), 85000 km - kupio sam ga rabljenog sa 78000 km. Buduci da sam do sada vozio benzinca (bez turbopunjaca), totalno novo podrucje mi je turbopunjac. Moje pitanje je da li se turbopunjac mora servisirati (pretpostavljam da mora)? Svakih koliko km se vrši servis turbopunjaca na navedenom vozilu? Što se mijenja i radi na servisu turbopunjaca na navedenom vozilu?
ODGOVOR:Turbopunjac se ne servisira periodicno nego tek kada za to postoje razlozi ( istrošenost ležajeva, potrošnja ulja, niski tlak punjenja, bucan rad ). Za ovaj sklop je najvažnije da na vrijeme mijenjate ulje u motoru i filter ulja. Ulje ne smije biti mineralno.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - GRIJANJE KABINE

Datum objave: 22.10.2008 10:17:00
Slika
PITANJE: Laguna 1.9dci, 2000.g., automatska klima.
Zanima me kako radi grijanje u navedenoj laguni?
Takodjer, kada upalim klimu-grijanje tada se kabina zagrije. Vozim po otvorenoj cesti prosjecno 80km/h i nakon nekih pola sata u kabini vise nije toplo, zrak iz ventilatora je mlacan. Tada povisim zeljenu temperaturu, malo dodatno zagrije a onda se slucaj ponovi. U cemu bi mogao biti problem?
ODGOVOR:Grijanje u vašem vozilu radi na nacin da vi izaberete željenu temperaturu u kabini a sustav koji radi pod nadzorom racunala po potrebi grije ili hladi. Ako vam je u vozilu hladno najcešci uzrok je termostat. Provjerite kolika je radna temperatura motora na otvorenoj cesti i ako je ona ispod 75°C neispravan je termostat.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 - POPRAVAK ZADNJEG MOSTA

Datum objave: 22.10.2008 10:13:00
Slika
PITANJE: Imam jedan problem,inace vozim Peugeota 306 iz 2000. godine i dosad nije bilo nekih vecih problema,servisira sam ga svakih 10000 km i prije par miseci mu prominia diskove,plocice i remenja,ali sam nedavno primjetia da se auto malo nagelo na lijevu stranu.to bi primjetia dok bi stajao na mjestu...onda sam izmjerio visinu od poda do pocetka karoserije(iznad guma) i vidio da mi je lijeva zadnja strana za 1.3 cm spustenija, a prednja za 0.3 cm spustenija od desne. u peugeota su mi rekli da je to najvjerojatnije zadnji most(ali nisu pregledali auto) i rekli da ce kostat 5,6 tisuca kn... jeli mozete rec jeli moze bit i nesto drugo,a ako je zadnji most jeli ga moram minjat ili se moze popravit...
ODGOVOR:Uzrok nagnutosti vozila su torzione opruge u zadnjem mostu i ležajevi zadnjeg mosta. U vecini slucajeva iste se mogu servisirati jer postoji set za popravak zadnjeg mosta.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - VODA ISPOD PODNE OBLOGE

Datum objave: 22.10.2008 09:04:00
Slika
PITANJE: IMAM PEUGEOT 307 2.0 HDi 90 KS BREAK IZ 2002.g.
IMAM PROBLEM SA VODOM ISPOD VOZACEVIH NOGU.
MOŽETE LI MI MOLIM VAS POMOCI ODAKLE DA KRENEM U ISTRAŽIVANJU.
VEC SAM POKUŠAO DOSTA TOGA, ALI JOŠ NISAM USPIO PRONACI IZVOR.
ODGOVOR:Voda ispod podne obloge na vozacevoj strani može doci kroz brtvu vjetrobranskog stakla, kroz ventilaciju grijaca, kroz cepove na podnici vozila, kroz brtvu vrata. To je sve voda koja dolazi kada pada kiša ili se nalazi na kolniku. Postoji još i voda koja se stvara prilikom rada klima uredaja ( kondenzat ) , ta voda dospijeva u vozilo kada se zacepe odvodni kanali za kondenzat.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - KUPOVINA RABLJENOG VOZILA

Datum objave: 28.03.2011 18:21:35
Slika
PITANJE:

NAMJERAVAM U AUTO-KUCI KUPITI GOLFA PLUS TJ.IZVRŠITI ZAMJENU,ALI TAJ GOLF PLUS IMA 94000KM I INTERESIRA ME DALI JE POTREBNO NAPRAVITI VELIKI SERVIS ILI....?
U TOJ AUTO-KUCI (NIJE OVLAŠTENA OD VW)MI GOVORI DA VELIKI SERVIS TREBA NAPRAVITI NA 120000KM,A ONI KO AUTO KUCA DAJU GARANCIJU 6 MJESECI I DA IMA NEKU MOBILNU GARANCIJU?
INTERESIRA ME NA KOLIKO SE KILOMETARA RADI VELIKI SERVIS NA GOLFU PLUS (ZBCASTI REMNE,NATEZACE ITD...)I KAKVU GA IH JA GARANCIJU TRAŽIM?

ODGOVOR:

Kada kupujete rabljeno vozilo tada uvijek treba napraviti servis kompletnog vozila jer to za vas nece napraviti ni jedan prodavac. Zato je vrlo dobra odluka da vi obavite takav servis jer to radite za sebe. Veliki servis se radi kada se za to ukaže potreba . Vi možete ovaj servis proglasiti za VELIKI jer cete na tom servisu napraviti sve potrebne servisne radnje i sve zamjene koje ce biti potrebne ( sve tekucine, filteri, remeni, kocni sustav, servis klime, eko-test i t.d. ). Lijepo je da ce vam prodavac dati garanciju na vozilo. Vi možete tražiti svašta a dobiti cete ono što ce vam dati kao i svakom drugom kupcu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - ANTIFRIZ ZA ZAGORJE ??

Datum objave: 21.10.2008 21:52:00
Slika
PITANJE: Imam Lagunu 1.9dci, 2000.g., te je izmjereno za antifriz -20 stupnjeva celzijusa.
Da li je to dovoljno za krajeve Hrvatsko zagorje, Zagreb?
ODGOVOR:Što se tice Zagorja navedeni antifriz se nece smrznuti ali to nije kriterij za vaše vozilo. Koncentracija antifriza mora biti -40°C jer tada antifriz djeluje antikorozivno i štiti rashladni sustav od oksidiranja tako da koncentracija koju ste vi naveli ne zadovoljava.
na vrh Povratak na vrh

BMW 318 i - PREVISOK TLAK GORIVA

Datum objave: 21.10.2008 21:46:00
Slika
PITANJE: majsotre pre nekolika dana pitao sam na moj bmw w21 m10 318i kako je normalno pritisak goriva
ti si mi rekao normalne je 3 bara jasam bio danas kod jedan majstor bmw ovde u pristini majstor proverio pritisak goriva .
pritisak goriva je 4.5 bara on mi rekao da zamenin pumpe za gorive on kaze to velika bara 4.5 nije normalna sa ovaj bmw . on kaze auto kada upalis ujutro ne uzme gas samo se gusi to je preblem ne velikim pritisak da gorive ide u brizgalice na velikom pritsak i svecice na radi dobro
GOSPODINE STA KAZEZ STA DA RADIM DA MENJAM PUMPU DA NAXEM PUMPU 3 BARA A SHTA DA RADIM PROBLEM JE U JUTRO NA MOJ AUTO NE IDE NEKOLIKO MINUTA DO MOTOR JE VRUCA
ODGOVOR:Ako je tlak goriva previsok tada nije uzrok pumpa za gorivo nego regulator tlaka goriva. Nemojte sami mijenjati ništa na vozilu pa ni pumpu za gorivo. Najbolje je da vaše vozilo odvezete u servis koji ce znati otkriti kvar i koji ce moci kvalitetno obaviti popravak vašeg vozila. Postoji puno stvari koji mogu biti neispravni i radi kojih motor nema snage. U ovom slucaju potrebno je napraviti dijagnostiku motora i tek nakon toga znati cete što nije ispravno.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - ISPRAVNOST MJENJAČA ?

Datum objave: 21.10.2008 21:41:00
Slika
PITANJE: Renault laguna godište 1998. Pitanje se odnosi na mjenjac. Taj auto je bio udaren i kako je završio na neki betonski rubnjak i potom se savila ona šipka šta dolazi iz mjenjaca kabine do motora. Ja sam to skinuo i probao rucno micati brzine na mjenjacu i on ide samo u petu? Šta bi to moglo bit? I dali se to može provijeriti a da se ne skida mjenjac.
ODGOVOR:Ispravnost mjenjaca i funkciju mijenjanja brzina možete provjeriti i bez demontaže mjenjaca. Za to je potrebno osloboditi komande za biranje brzina od samog mjenjaca i tada se može rucno ispitati da li se ukopcavaju (šaltaju) sve brzine. Ako je to moguce tada je mjenjac ispravan a problem je u komandama za biranje brzina koje treba doraditi ili po potrebi zamijeniti.
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 - PLAVIČASTI DIM

Datum objave: 21.10.2008 21:37:00
Slika
PITANJE: Redovito citam Vaše stranice i stvarno sam ugodno iznenaden Vašim korsinim savjetima i razumijevanjem koje imate za vecinu nas vozaca amatera. Imam Mazdu 323, 1.5, 65 kw 2000.g. 183 000 km, a problemi na njoj su sljedeci:
1. Prije nekoliko mjeseci nakon zadnje izmjene motornog ulja (Mobil 10w/40, polusinteticko) primjetio sam da mi auto kada ga tek upalim (hladan motor) zadimi na auspuh dosta plavicastog dima, nakon minutu-dvije kada se motor zagrije više ne dimi Inace, potrošnja ulja na 1000 km je cca 2-3 dcl.
2. Takoder, unazad mjesec-dva primjetio sam da mi je Mazda znala "zaštucati" i zagušiti se kod naglog dodavanja gasa. U zadnjih nekoliko dana taj problem je sve izraženiji, pa mi je rizicno u ovakvom stanju voziti.
Kako mi je ovlašteni servis Mazde prilicno udaljen (iskreno, i prilicno je skup), telefonski sam se konzultirao, ali nisam dobio nikakav decidiran odgovor, osim poziva na servis. Naravno to i sam znam da trebam uciniti, ali bih ipak volio znati približno o cemu može biti rijec,
Lokalni majstor za dim mi je rekao da su vjerojatno gumice ventila, a površnom provjerom rekao mi je da su svjecice uredu, kabeli takoder, ali da sumnja na bobinu. Da li je u pravu?
ODGOVOR:Na navedenoj kilometraži može se ocekivati da brtve ( gumice ) ventila nisu u najboljem stanju ali uz to mogu biti potrošene i vodilice ventila i to bi bio glavni uzrok potrošnje ulja koju ste naveli. Drugi problem u vezi prekidanja motora i neprihvacanja gasa najprije treba potražiti na sustavu ubrizgavanja (injektori, potenciometar, MAP senzor, mjerac protoka zraka, ETC senzor i sl.). Nakon ovoga cesti uzrok je i sustav paljenja ( visoki napon ).
na vrh Povratak na vrh