Danas je: 24.06.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VOLVO V40 - POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 08.11.2007 15:55:00
Slika
PITANJE: U zadnjih 15-tak dana primjecujem da vozilo podosta troši goriva u gradskoj vožnji,po mojoj procjeni to se krece oko 10 lit./100 km. Inace dosta putujem i nisam primjetio da na otvorenom putu troši puno mislim da se to krece oko 6 lit./100 km. umjerenom vožnjom od cca 100 km/h, normalno se ponaša u toku vožnje,ulja ne troši skoro pa ništa,paljenje dobro.možda je to i u redu ali ja nemam podatak koja bi njegova potrošnja mogla biti.molim za savjet i smjernice, vozilo je 1998 godište i ima renaultov dizel motor u sebi.
ODGOVOR:Na potrošnju goriva utjece nacin vožnje, vanjska temperatura , stanje kolnika, opterecenje vozila. Drugi nacin povecane potrošnje goriva je stanje motora i to : filter zraka , stanje diza, podešenost ventila, ispravan rad i podešenost visokotlacne pumpe, potrebna kolicina zraka za motor. Kao što vidite ima toga dosta , vama je poznato kada ste zadnji put radili servis motora , provjeravali dize , mijenjali filtere i podešavali ventile.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - SLABO GRIJANJE

Datum objave: 08.11.2007 15:43:00
Slika
PITANJE: Prvo Vas moram pohvaliti . Gotovo mi je nevjerojatno da u Hrvatskoj postoji majstor za automobile Vašeg ranga kojem su sve rijeci na svom mjestu (umjesto da bljezgari gluposti) i još je voljan svoje veliko znanje podijeliti s malim covjekom. Ja sam se inace vrlo razocarao u lokalnim "majstorima" koji su mi na autu napravili više štete nego koristi pa se Vama obracam za savjet. Vozim A4 1.9 TDI 110 PS koji ima grijanje preko klimatronika. Zadnjih sam nekoliko hladnijih dana primjetio da ne grije kako treba. Naime pocne "grijati" (upuhivati mlaki zrak u kabinu ) tek nakon prijedenih 7-8 km. Iako se motor zagrijava normalno , cak i kad je na radnoj temperaturi ne grije kako treba. Pokušao sam malo zaviriti i otkrio neka 3 elektricna elementa na izlazu crijeva iz motora prema unutarnjoj jedinici. Da li su to elektroventili ili pak neka vrsta termometra te kako ih provjeriti.
ODGOVOR:Prvi uvjet dobrog grijanja jest radna temperatura motora koja kod vašeg vozila mora biti 90°C. Nakon toga komande grijaca moraju ispravno funkcionirati. Ako su komande ispravne tada zaklopke za zrak na grijacu moraju ispravno otvarati i zatvarati dovod zraka. Vaše vozilo ima i filter kabine koji mora biti cist te na taj nacin omoguciti dotok cistog zraka na radijator grijaca. Provjerite sustav grijanja prema navedenom redoslijedu a filter kabine neka bude prvi.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 200 CDI - MJENJAC ISPADNE IZ BRZINE

Datum objave: 08.11.2007 15:38:00
Slika
PITANJE: Mercedes 200Cdi godina 06.2001,6 brzina i imam orginal 128,000km auto je u najboljem stanju tehnis i optis top ,problem je taj da mi je se desilo 4do5 puta to da je mjenjaC kad ubacim u prvu brzinu i krenem izbacio iz brzine ali auto je i dalje radilo nije se ugasilo , normalno probao sam stotinu puta na mijestu ubacim u prvu i krenem sve normalno i normalno se šalta bez ikakvih problema nikakvih zvukova da se pojavljivaju iz mijenjaca ,moja žena vozi i kaže da se njoj to još nije desilo ,zamolio bih vas za jedan strucan savijet Puno hvala unaprijed i jedan veliki pozdrav iz Münchena .
ODGOVOR:Mjenjac ispada iz brzine kada vozac ne gurne polugu za šaltanje brzina do kraja, kada postoji istrošenje na mehanizmu za šaltanje brzina ili kada postoji istrošenje unutar samoga mjenjaca. Nadam se da je u vašem slucaju uzrok ovo prvo.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 DIZEL - KOJE ULJE ?

Datum objave: 08.11.2007 15:33:00
Slika
PITANJE: redovito citam Vaše odgovore na razna pitanja a evo mene kopka takoder jedno...
Posjedujem golf II 1.6d u jako dobrome stanju i otkad sam ga kupio, ulijevam mineralna (15w-40) ulja od shella i castrola.
Pošto sam naišao na mnoge suprotnosti pri raspravama od ulja, molio bih Vas da mi odgovorite da li bi bilo bolje za motor 10w-40 ulja (shell plavi) jer ta ulja su bolja pri hladnim startovima? Treba li ispirati motor nekim aditivom prije prijelaza na polusintetiku?Interval zamjene?
Inace ulje i filter mijenjam svako 5-6kkm, potrošnja Castrola je oko 1-5dl/1000km a Shella 1dl/1000km.
ODGOVOR:Za vaš motor bolje je ulje 10W-40 narocito zimi jer ima bolju pumpabilnost a u motoru manje izgara od mineralnog ulja. Motor nije potrebno posebno ispirati, ulje i uljni filter zamijenite kada je motor vruc. Ako ipak želite isprati motor tada to napravite s motornim uljem kojega cete staviti u motor, dovoljno je da ulijete 2 litre ulja i da pustite da motor radi na minimumu 10 min.
na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT - PROBLEM SA KOCNICAMA

Datum objave: 08.11.2007 15:27:00
Slika
PITANJE: Imam Ford Escort 1.4 problem su zadnje kocnice prije dvije godine izmjene su pakne i kocioni cilindri na oba dva kotaca, nakon toga sve bilo u redu dok nije na tehnickom pregledu ustanovljeno da jedan od zadnjih kotaca slabije koci poslje toga su tokareni doboši oba zadnja kotaca poslje toga sve u redu ,ove godine na tehnickom pregledu ustanovljeno da je desni zadnji kotac nožna kocnica koci slabije koci od ljevog kotaca više od 25 % razlike , rucna kocnica je u redu u servisu su rekli da se promjene sajle rucne kocnice, promjenjene su ali desni kotac i dalje slabije koci, lijevi doboš su stavili na desnu stranu ,desni na ljevu stranu i dalje sve isto.
ODGOVOR:Za vašu informaciju kocni bubnjevi se ne tokare vec se ugrade novi. Ako je rucna kocnica ispravna tada uzrok treba tražiti u hidraulicnom sustavu kocnice, fleksibilnim gumenim cijevima kocnice, kocnoj tekucini, tokarenim bubnjevima kocnice. Krenite navedenim redom i doci cete do rezultata.
na vrh Povratak na vrh

VW POLO - NAKON GAŠENJA, MOTOR DALJE RADI

Datum objave: 08.11.2007 15:13:00
Slika
PITANJE: Polo disel 1.9 d 1996.Problem je gašenje automobila.Naime prilikom okretanja brave ne dolazi da prestanka rada motora.Uložak brave je ispravan i predpostavljam da je kvar negdje "dublje".Ponekad se dešava da vozilo samo poveca gas , narocito kada je motor hladan.Možda je problem u LUcas pumpi i elektronici oko nje.Šta je isplativije?Ugradnja polovne pumpe ili repariranje pumpe?
ODGOVOR:Postoje dva slucaja kada se motor ne može ugasiti pomocu kljuca. Prvi slucaj je kada radi lošeg stanja motora u cilindar ulazi motorno ulje koje se u cilindru ponaša kao gorivo, pretpostaviti cemo da to nije slucaj kod vas.
Drugi slucaj jest kada je neispravan elektromagnetski ventil za zatvaranje goriva ( ovo je cešci slucaj ). Ako vozilo ima puno kilometara treba svakako ustanoviti u kakvom stanju je mehanicki dio motora a nakon toga po potrebi može se napraviti i servis visokotlacne pumpe koji je znatno jeftiniji od nove pumpe.
na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO - ZABLOKIRANI KOTACI

Datum objave: 07.11.2007 14:54:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Fiat Stilo, 2004g. s kojim sam nedavno imao prometnu nezgodu pri cemu su se aktivirali zracni jastuci. Šteta nije bila velika, ali problem je u tome što su mi kotaci ostali zablokirani kao da je papucica kocnice stisnuta. Bi li pomoglo kad bi resetirao kompjuter?
ODGOVOR:Resetiranje racunala ne bi pomoglo. Ispitajte glavni kocni cilindar, prednja i zadnja kocna kliješta i same kocne obloge.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - RAZVODNIK PALJENJA

Datum objave: 07.11.2007 14:44:00
Slika
PITANJE: Imam opel kadet karavan i crko mi je motor koji je bio 1.4l,karburator. Slucajno sam imao motor od istog takvog kadeta ali je 1.6 i ne odgovara mu razvodnik palenja. Ovaj stari je sa dvije a ovaj sa tri žice.
ODGOVOR:Morate pronaci razvodnik paljenja koji ima dvije žice, Razvodnik paljenja od motora 1,6i. ima razvodnik paljenja s elektronikom i HALL davacem koji ne odgovara sustavu paljenja kakav vi imate na vozilu.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - KAKVE GUME ZA SNIJEG ?

Datum objave: 28.03.2011 18:55:36
Slika
PITANJE:

TREBA LI ZIMI SKIDATI ALUMINISKE FELGE,DALI SE OSTECUJU ZIMI?I DRUGO PITANJE IMAM PREDNJE ZIMSKE GUME,DOBRE ZA SNIJEG ALI KAD IZA?EM NA AUTOPUT GDJE NEMA SNIJEGA MAX.BRZINA JE 120KM,KOJE GUME DA STAVIM DA SU DOBRE ZA SNIJEG A DA VOZIM BRŽE TAMO GDJE SNIJEGA NEMA.

ODGOVOR:

Najbolje i najkvalitetnije rješenje je da na aluminijske felge montirate nove sve cetiri zimske gume ali ne bilo kakve vec prve klase . Ako vaše vozilo može voziti do 180 km/h tada oznaka na gumi treba biti „S „ a ako vaše vozilo ima brzinu do 190 km/h kupite gumu sa oznakom „ T „ ako je brzina do 210 km/h tada guma mora imati oznaku „ H „ . Sve ove podatke zna vam svaki bolji prodavac guma.

na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - VOŽNJA NA PLIN

Datum objave: 28.03.2011 19:00:39
Slika
PITANJE:

Kada vozim na plin, da li se podaci koje mi ocitava kompjuter odnose na plin ili benzin?

ODGOVOR:

Prilikom vožnje na plin u potpunosti rade obadva kompjutora ( benzinski i plinski ) . Ako postoji greška na nekom od sustava tada se pali lampica CHECK ENGINE ( žuta lampica ) . Uzrok tome može biti nepravilan rad neke od komponenata sustava ubrizgavanja ili sustava paljenja, ali isto tako uzrok može biti i sam plinski sustav. Kada se želi doci do rezultata najprije se testira sustav na benzin , otklone se sve eventualne greške a zatim po potrebi radi se kontrola plinskog sustava.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - RADNA TEMPERATURA

Datum objave: 06.11.2007 17:55:00
Slika
PITANJE: imao sam lakšu saobracajku s Puntom mk1 75 ks, nakon cega je promijenjen ventilator, stavljen zamjenski hladnjak i novi termoprekidac. Bacao mi je kasnije vodu na cep i otišao sam svom majstoru koji je ustanovio da brtva glave pri kraju i da je ugraden neodgovarajuci termoprekidac. Glava uredena i prekidac promijenjen no sad mi se cini da ventilator radi duže. Pali ga ispod srednje crtice i dosta dugo radi u koloni, za razliku od onog što je bilo prije sudara. Na uzbrdici mi je prelazila polovicu koja 3 milimetra pa sam stao sa strane i pogledao. Ventilator radi, kad sam dotakao cep kao da cu ga odvrnuti (što i nije bas mudro na toj temperaturi) rashladna tekucina je poletila gore, a kad sam cep zavrnuo primjetio sam kako ekspanziona posuda trese. Da li je to normalno i ako nije u cemu je problem? Koje su normalne radne temperature zagrijanog motora, i koje su radne temperature pripadajuceg termoprekidaca.
ODGOVOR:Radna temperatura motora u gradskoj vožnji je 90°C do 96°C , na otvorenoj cesti je ispod 90°C. Ekspanziona posuda se može tresti kada rashladna tekucina kuha ( vrije ) . U ovom slucaju važno je da prilikom vožnje ne otvorenoj cesti temperatura rashladne tekucine nije veca od 90°C a u gradskoj vožnji ne smije prelaziti 98°C. Pokazivac temperature motora nije svaki put mjerilo stvarnog stanja.
Termo prekidac i termostat moraju uvijek biti prve klase inace može doci do odstupanja u regulaciji protoka rashladne tekucine i u ukopcavanju ventilatora na hladnjaku.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - " TURBO RUPA" ?

Datum objave: 06.11.2007 17:47:00
Slika
PITANJE: Radi se o vw passatu 1.9 TDI (81kw) iz 98., problem nastaje u turbini, naime, turbina radi, max brzina je ista, ali auto povuce tek negdje na 2,500 o/min dok je prije dobivao ubrzanje vec od negdje 1,800 o/min. (do 100km/h treba nekih 14 sec) Osjecaj kada se prebacuje iz niže u višu je kao da se osjeti turbo rupa, opet stisnem gas i pricekam da se turbina ponovno zavrti. Regulator turbine je novi, filter zraka i goriva su novi... Da li je možda turbina zacadena pa je treba pjeskariti ili je tu nešto drugo u pitanju...
ODGOVOR:Uzrok navedene pojave je turbina ili suženje usisnih ili ispušnih kanala u glavi motora. Ucinak turbine postaje slabiji radi kumuliranja krutih cestica u samoj turbini , ovo se može riješiti servisom turbinskog punjaca. Ako su u pitanju kanali u glavi motora tada je potrebna demontaža glave i uredenje iste.
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO - REZERVNI KLJUC

Datum objave: 05.11.2007 15:40:00
Slika
PITANJE: Fiat Bravo, 1.6 16v 1995
Ja sam treci vlasnik vozila, drugi vlasnik je izgubio kljuc tako da sam ja auto otkupio sa samo jednim rezervnim kljucem. Igra slucaja je htjela da nisam ni stigao dati napraviti novi kljuc a vec sam izgubio ovaj rezervni. Uspio sam provaliti u auto i otkljucati vrata da mogu do stvari i dokumenata. Medutim ne znam šta mi je ciniti dalje?! Pretraživao sam internet za ovim problemom i nisam našao nikakve konkretne savjete.
ODGOVOR:Vaš problem možete riješiti na dva nacina , prvi nacin je narudžba preko ovlaštenog FIAT servisa koji bi vam predložio zamjenu svih cilindara, centralu koda ( CODE ) i ECU centralu motora. Ova varijanta je jako skupa . Drugo rješenje je da prema kljucu kojega imate napravite drugi kljuc na kojega treba sa postojeceg kljuca presnimiti kod ( CODE ). To možete napraviti u nekim bravarskim radionicama za izradu kljuceva.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 - AUTO JE SLOŽEN PROIZVOD

Datum objave: 05.11.2007 11:14:00
Slika
PITANJE: Imam Peugeot 406 2.0 16v i kada je auto u leru pokazuje mi na boardu "antipolution fault". Jedan od majstora kada sam radio dijagnostiku (greška tj. prejak sustav kod lamda sonde) mi je rekao da treba zameniti EGR ventil za recirkulaciju izduvnih gasova ali poŠto je skup može se ocistiti i popraviti vrlo jednostavno. Da li mogu pomoci aditivi oko ovoga i da li su korisni ili štetni za benzinske motore. Koju marku aditiva za ulje i gorivo kupiti?
Molim Vas da mi objasnite postupak rada, da li je korisno vrsiti popravku ili nešto drugo uraditi?
Trebao bi promeniti i rashladnu tecnost ali mi je potreban postupak zamene tecnosti. Da li bih mogao da sam to uradim ako nema nekih posebnih problema prilikom zamjene.
ODGOVOR:Vaš automobil je vrlo složen proizvod a za popravak i održavanje potrebno je ne samo odgovarajuce znanje nego specijalna servisno dijgnosticka oprema i baza podataka. Ovo nemaju ni svi servisi te zato ni oni ne mogu servisirati vozio kao što je vaše. Vaše vozilo može dovesti u ispravno stanje samo onaj tko ima navedenu opremu , podatke i strucno znanje.
Vi kao vlasnik vozila možete raditi na vašem vozilu sve što zamislite jer vas nitko nece kritizirati za neuspjeh. Lambda sonda je sastavni dio sustava ubrizgavanja i ona može biti van funkcije iz više razloga. Prvi uzrok je probijanje visokog napona radi loših kablova i svjecica, zatim prevelika kolicina goriva na injektorima radi neispravnog rada ETC senzora, MAP senzora, mjeraca protoka zraka i potanciometra laptirastog ventila, treci uzrok je slabo brtvljenje usisnog kolektora i cetvrti uzrok je sama lambda sonda. Nije dovoljno samo zamijeniti lambda sondu vec treba otkloniti uzrok radi kojega ona ne radi. Kao što vidite nije to tako jednostavno kao što se misli a još je teže otkloniti kvar u kucnoj radinosti s amaterskim znanjem. Upotreba aditiva za koji pitate može pomoci samo psihološki bez obzira o kojima se radi.
Rashladnu tekucinu treba zamijeniti tako da na bloku motora i na hladnjaku ispustite staru rashladnu tekucinu, nakon toga ispere se rashladni sustav obicnom vodom. Napravite rashladnu tekucinu tako da njezina gustoca bude veca od -38°C, nalijte novu tekucinu u rashladni sustav, po potrebi ispustite zrak iz sustava tako da u sustav stane propisana kolicina rashladne tekucine.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,9-D - EKOLOGIJA

Datum objave: 05.11.2007 11:06:00
Slika
PITANJE: Fiat punto 1.9D 2000.god, prešao 170.000 km. Najprije sam imao problem da je jako pušio crn dim pri naglom gasu, trzao pri vožnji i nije imao snage. Problem sam riješio u servisu tako što su zacepili nekakav ventil za povratne gasove i izbacili katalizator. Pitam koja je uloga tog ventila i da li cemu šteti njegova eliminacijna. Cinjenica, poslije toga nema crnog dima i puno bolje vozi. Medutim trzanje u vožnji nije se pojavljivalo nekih mjesec dana, da bi opet povremeno došlo do izražaja. Obicno motor pocne da trza prilikom ubrzavanja, najcešce kad mijenjam brzine 1.2. i onda u trecoj zatrza. U tom momentu odvojim kvacilom i na leru nekoliko puta dam gas tad prestane trzanje. Osim toga, motor prilikom gašenja u 90 posto slucajeva jako zatrese.
ODGOVOR:Ventil koji ste zatvorili ( EGR ventil ) i filter krutih cestica ( nije katalizator ) služe u svrhu ekologije. EGR ventil smanjuje emisiju dušicnih oksida a filter krutih cestica smanjuje emisiju štetnih cestica cade i krutih tvari. Njihovom eliminacijom ne štetite motoru nego samom sebi, vašoj neposrednoj okolini i okolini u globalnom smislu.
Uzrok prekidanja motora treba tražiti u pojavi zraka u sustavu goriva i ili u lošijem radu visokotlacne pumpe. Ispitajte i po potrebi podesite ventile.
na vrh Povratak na vrh

BMW E34 - GAŠENJE INSPEKCIJE NA INST.TABLI

Datum objave: 05.11.2007 10:50:00
Slika
PITANJE: Kako cu ugasiti inspekciju u instrunent tabli. Naime,radi se o vozilu bmw e34 94god.U inst. tabli mi javlja grešku (lic plate light,,brake light,,low beam,,tail light) koja se ponavlja svako par dana.
Otprilike mi sve ocita ovim redosljedom kao što je navedeno u zagradama.Koliko sam shvatio stvar je u žaruljicama u štopovima,no sve su nove i komplet promjenjene,i pazio sam da su iste voltaže i amperaže.Koliko sam mogao primjetiti spojevi su uredni (nema prekida struje).Dobio sam savjet da to nekako sam resetiram pomocu gumba za poništavanje kilometraže i pozicije kljuca u bravi,no neznam kojim redosljedom i kako.
ODGOVOR:Navedeni natpis ce se sam ugasiti ali najprije treba otkloniti kvar . Natpis o kojemu govorite pali se kada u pojedinom strujnom krugu nastane razlika u naponu napajanja pojedinog potrošaca. Uzrok nije uvijek pojedina žaruljica , nekada je to pad napona na pojedinim elektricnim kontaktima ili pad napona u samom vodicu. Ako niste uspjeli doci do rezultata zamjenom žaruljica tada je to posao za strucnjaka koji zna što treba raditi. Nikakvim „ gumbom“ za kilometražu ne možete resetirati kontrolne natpise na instrument ploci. Najprije otklonite uzrok a tada ako je potrebno uz pomoc servisne dijagnosticke opreme izbrišite grešku .
na vrh Povratak na vrh

TOYOTA RAV - VOLAN NA DESNOJ STRANI

Datum objave: 05.11.2007 10:43:00
Slika
PITANJE: Stranica vam je za deset,najbolja na ovim prostorima za ovu problematiku !
Našao sam povoljno toyotu rav 4,benzinac,2001 godina,ful oprema,problem je što je volan na desnoj strani ,a meni treba naravno na ljevoj,ko u Hrvatskoj ili Bosni,može da uradi preinaku i koliko bi ona koštala?
ODGOVOR:Žao mi je ne znam nikoga u Hrvatskoj. Da li ste razmislili koje su to sve preinake od komandi do upravljackog mehanizma, elektricne instalacije , inetrument ploce s konzolom i t.d. To bi bilo skuplje nego samo vozilo.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V - TOPAL TEŽE PALI

Datum objave: 05.11.2007 10:38:00
Slika
PITANJE: Golf v 1,9 tdi 130.000 km dok je hladan ujutro upali odmah a kad je topal upali uz verglanje oko 5 sec.ŠTO UCINITI!
ODGOVOR:Kod ovog vozila i problema s težim paljenjem ima puno faktora koji mogu biti uzrok. Navesti cu ih po nekom redoslijedu : niski tlak kompresije, zrak u sustavu goriva, padovi napona na važnim konektorima, slabo stanje akumulatora, ETC senzor, mjerac protoka zraka, dobavna pumpa, regulator kolicine goriva, senzor radilice, dize, upravljacka elektronika, visokotlacna pumpa, ECU centrala.
Najbrži nacin kako doci do cinjenica jest dijagnostika motora i to mehanickog dijela, sustava dobave goriva i sustav za upravljanje motorom.
na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA - NE PALI

Datum objave: 04.11.2007 16:21:00
Slika
PITANJE: seat ibiza 1.4mpi stela 2001.g-ne pali
Prilikom startanja motor alnasuje ali nece da upali.Kad dodam kontakt ne cuje se pumpa za gorivo u rezervaru da odradi.U servisu mi mjenjaju pumpu i nakon par dana opet isto.Na lap top ne pokazuje nikakav kvar. Ulijem u razvodnu granu malo goriva i auto upali bez problema.Tako se vozim tjedan dana i opet isto. Napominjem da svaki put kad nece da upali kod starta necuje se pumpa od goriva a kad upali slabo prima gas i broj okretaja je od 850-900 i kad se ugrije u vožnji zna zacugivati.
ODGOVOR:Postoji više razloga zašto motor ne može upaliti. Kontrolu i pojedina ispitivanja treba zapoceti sa mjerenjem tlaka goriva, mjerenjem kolicine goriva i kontrolom ispravnosti injektora. Nakon ovoga ispitajte da li u momentu paljenja ima iskre na svjecicama. Ako je do sada sve ispravno na redu je kontrola pojedinih dijelova sustava ubrizgavanja i to ETC senzora, potenciometra leptira za snagu, MAP senzora, senzora temperature zraka, aktuatora minimuma. To bi bio logican redoslijed .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - UZROK NIJE ŽENA !

Datum objave: 03.11.2007 00:17:00
Slika
PITANJE: Opel vectra 16 16v 1996
Auto ide normalno do 2000 obrtaja, dok preko 3000 obrtaja pocinje lagano cupkati,tresti. Kao da nema onu snagu koju bi trebao imati.
Auto je do sad vozila žena. Prijatelji mi govore da ga treba par puta zavrtjeti do 6000 obrtaja,da se procisti. Interesira me par razloga zbog cega bi to moglo biti. LAMPA OD ZRACNOG JASTUKA MI NONSTOP RADI,OSTALO JE SVE OK.
ODGOVOR:Uzrok lošeg rada motora nije žena vec nešto sasvim drugo. Cesti uzrok prekidanja su visokonaponski kablovi i svjecice a nakon toga sustav ubrizgavanja goriva odnosno neke od komponenata sustava . Elektronski sustav ubrizgavanja je dosta složen i postoji puno raznih faktora koji bi mogli biti razlog ( tlak goriva, brizgalice, razni senzori, aktuatori ...) . Do rješenja cete najbrže doci ako ispitate komponente sustava paljenja i sustava ubrizgavanja, tada se može znati i cijena popravka. Kontrolna lampica AIR BAG-a se pali kada navedeni sustav nije ispravan. Moguci uzroci su zatezaci pojaseva, konektori, elektricna instalacija, zavojnica ispod volana, racunalo.
na vrh Povratak na vrh