Danas je: 23.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FIAT MAREA - KOCNICE I ABS

Datum objave: 07.10.2008 20:41:00
Slika
PITANJE: Molio bih vas da mi odgovorite na nekoliko pitanja u vezi auta Fiat Marea 1.6 sx, 1998g.
Nisam zadovoljan nacinom na koji kocnice rade, naime ABS se ponekad ukljucuje i pri najmanjim brzinama i laganom pritisku kocnice. Obicno se to dešava cim pokrenem auto, dok je hladan ali i kasnije u vožnji. Kako riješiti taj problem?
Drugo pitanje; mijenjao sam kocionu tekucinu i disk plocice prije tri mjeseca i osjecam da auto od onda slabije koci. Usporedba vrijednosti kocnica sa teh. pregleda od ove i prošle godine to je i potvrdila.
Evo vrijednosti od 2008g:
1.osovina-radna kocnica, lijevo-1800N, desno-1900N, 5% 2.osovina-radna kocnica, lijevo-1050N, desno-1150N, 9% 2.osovina-pomocna kocnica, lijevo-1100N, desno-1300N, 15% Koeficijent kocenja radne kocnice: 53% Koeficijent kocenja pomocne kocnice: 22%
A ovo su vrijednosti od 2007g:
1.osovina-radna kocnica, lijevo-2430N, desno-2180N, 10% 2.osovina-radna kocnica, lijevo-1850N, desno-1570N, 15% 2.osovina-pomocna kocnica, lijevo-1750N, desno-1460N, 17% Koeficijent kocenja radne kocnice: 73% Koeficijent kocenja pomocne kocnice: 29%
Osim toga, kocnica ne hvata pri vrhu, nego tek negdje na pola hoda pedale kocnice.Može li se podesiti hod pedale i da li je kociona sila premala, te kako sve to riješiti??Da li je to do plocica, nedovoljno odzracenog sistema ili neceg treceg?
ODGOVOR:ABS sustav se treba ukljucivati samo kada neki od kotaca dode na sklisku podlogu a na suhoj cesti se uglavnom ne ukljucuje. Ako se ABS ukljucuje i kod malih brzina kao što navodite tada treba napraviti dijagnostiku ABS sustava, otkriti grešku ( koja sigurno postoji ), otkloniti grešku. Najcešce greške su senzori, elektricna instalacija, hidro agregat. Kocne sile koje ste naveli su smanjene u odnosu na raniji period a uzroci tome mogu biti razni. Najprije provjerite ispravnost glavnog kocnog cilindra, visokotlacne fleksibilne cijevi, radne cilindra , kocna kliješta, regulator tlaka kocenja. Uzrok mogu biti sklop disk plocica-disk kao i lošiji pneumatici.
na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - ZVUK KLIME

Datum objave: 06.10.2008 10:37:00
Slika
PITANJE: Od samog pocetka klima uredaj u mom autu radi besprijekorno, nigdje ne pušta tekucinu, samo isto tako u pravilnim razmacima od 10 do 15 sekundi ona proizvede glasan zvuk "cak".U trenutku kad se taj zvuk zacuje, autu malo padnu okretaji i on malo trzne u bilo kojem režimu vožnje.Napominjem da auto ne gubi snagu dok je klima upaljena, ne gasi se, ne vibrira niti klima proizvodi neke druge zvukove. Istu primjedbu sam postavio i ovlaštenom servisu obzirom je auto u garanciji, no oni su mi rekli da je s klimom sve u redu jer se radi o klima uredaju "sa jednim prekidacem a ne sa dva prekidaca".
Koje je Vaše mišljenje i da li trebam biti zabrinut?
I još jedno pitanje - što se smatra normalnom potrošnjom motornog ulja za moj auto i da li se ista povecava ucestalom vožnjom autoputom?
ODGOVOR:Zvuk koji cujete je zvuk ukopcavanja elektromagnetske remenice i kompresora i to je normalno. Isto tako je normalno da se prilikom ukapcanja neznatno smanji broj okretaja motora, razlog tome je što sustav klime i kompresor troše oko 2,5 KW snage.
Na otvorenoj cesti je potrošnja ulja nešto veca jer se vozi s vecim brojem okretaja.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - LUPAJU HIDROPODIZACI ?

Datum objave: 04.10.2008 20:08:00
Slika
PITANJE: Radi se o Meganu 2.0 16v iz 1996g.,lupali su mi hidro podizaci i nakon nekok vremena ja narucim nove hidropoizace ,nakon izmjene oni opet lupaju (napravio sam od izmjene podizaca 1130 km)nekuzim u cem je problem ,dali ste imali takvih iskustava,da nije mozda los pritisak u glavi
ODGOVOR:Hidro podizaci mogu lupati radi neodgovarajuceg ulja, zaprljanog motora ( uljni talog ), loše uljne pumpe, nedovoljnog tlaka na hidro podizacima, neceg treceg ( treba istražiti ).
na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA - PRIPREMA ZA ZIMU

Datum objave: 04.10.2008 19:53:00
Slika
PITANJE: Prje svega, hvala vam puno na korisnim savjetima.
Kako sam prije 2 mjeseca promijenio auto, te sada imam prvog diesela u svojoj dosadasnjoj vozackoj karijeri (Seat Cordoba 1,9 tdi 2001. godiste). Kako sam u proteklih 10-ak godina svoje vozacke karijere imao benzince, zamolio bih Vas za savjet-na sto treba obratiti pozornost kod pripreme diesela za zimu i voznju u zimskim uvijetima?
Da li je jos uvijek potrebno sipati neke aditive u naftu kako se ne bi zaledila, jer se kao dijete sjecam golfova 1 kojima je znala zalediti nafta.
Zivim u Sarajevu gdje su zime prilicno ostre i jake.
ODGOVOR:Priprema vozila za zimu podrazumijeva potpuno ispravan akumulator i elektro pokretac, antifriz ne stariji od 2 godine i gradacija iznad -35°C, ulje u motoru ne starije od 10.000 km, filetr goriva i zraka u dobrom stanju, svi grijaci trebaju biti ispravni, tekucina za staklo odgovarajuce koncentracije, filter kabine potpuno cist, radna temperatura motora mora biti oko 90°C ( otvorene cesta ). Ako se koristi dizel gorivo EURODIZEL tada ce u njemu vec biti potrebnog aditiva protiv parafinizacije. Kocnice i gume su najvažnije za zimske uvjete i aktivnu sigurnost vozila.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA - UCESTALI KVAROVI

Datum objave: 04.10.2008 18:15:00
Slika
PITANJE: tražeci informaciju o škodama, naletjela sam na Vašu stranicu koja mi je zakon.
Naime, imam problem sa Škodom Fabiom 1.2 iz 2006.g.
Auto je kupljen novi, uredno radio sve do servisa 06.08.2008. Dva dana kasnije ,09.08.2008. nece da vozi više od 10 na sat,bez obzira da li je u prvoj,drugoj,trecoj brzini. Vozim ga u servis, majstor me ne zove u radionicu, samo govori da mi je otišla bobina na prvom cilindru.
"Uredno" ga popravlja, bez vracanja potrganog dijela jer je kao pod garancijom niti mi pokazuje zamjenjen dio.Da li se na kompjuteru može ocitati da je taj dio pokvaren?
Dana 12.09.2008. dešava i se ista stvar. Odlazim kod majstora ( istog, u ovlaštenom servisu naravno) gdje mi govori da je sad ista stvar , samo na trecem cilindru. Naravno , razocarana sam. Auto ima prijedenih 14.600 km, za 2 god.starosti. raspitujem se okolo i svi mi govore da je to teško moguce, da je vjerojatno prvi put otišao isto treci,ali da su mi stavili korišteni dio koji je nažalost brzo "riknuo."
Samo me zanima da li je moguce da su oni to nešto na servisu potrgali, oštetitili ili što???Da li ste ikada culi za takav slucaj na relativno novom autu?
Znam da je moguce,ali se bojim da mi se to ne dogodi opet za mjesec dana?Voljela bih da znam ,pa ako treba promijenit cu taj cijeli dio.
ODGOVOR:Nije rijetkost da se na vozilu dogodi u kratkom vremenskom periodu isti ili slican kvar. Nedavno sam imao slucaj na vozilu MERCEDES da je u roku od mjesec dana jedno za drugim otkazao kompresor klime, isparivac i instrument ploca. Ovo što ste naveli nije ništa neobicno. Sada mogu proci i godine a da se ništa ne dogodi. Ako je vaše vozilo u garanciji tada se zamijenjeni dio mora vratiti proizvodacu. U ovom slucaju najvažnije je imate li i dalje povjerenja u vaš servis ili ne. Navedenim kvarovima ne morate biti razocarani jer se to dogada i na drugim markama vozila.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT THALIA - PREPUNJENOST PLINSKOG REZERVOARA

Datum objave: 04.10.2008 17:54:00
Slika
PITANJE: U Renault thalia 1.4 ugraden je plin sa toroidnim rezervoarom turske proizvodnje obujma 47 lit i dopuštenim punjenjem od 38 lit. Prvih 3000 km sve je bilo u redu, medutim poslije zadnjeg punjenja dugo sam vozio na "rezervi"plina , te je kod ponovnog punjenja plina na BP Zovko Sesvete u rezervoar po pokazivacu i racunu stalo 46,10 lit plina. Objašnjenje servisera koji je ugradio plin bilo je da neki tocitelji plina da bi povecali protok vozila koja cekaju punjenje pune autoplin tlakom vecim od 8 bara koliki je tlak limitatora-protupovratnog ventila na plinskom rezervoaru vozila koji ga onda "bajpasira", no ako se to bude opet ponovilo da dodem pa ce mi taj ventil na rezervoaru vozila promijeniti.
Kako je to moguce, kad svi prodavaci plina kupuju plin od INA Proplina , vecina ih ima od njih iznajmljene rezervoare zajedno sa tocionom armaturom , a radi se o posudama pod tlakom i na pumpnoj postaji i u vozilu koji podliježu rigoroznoj kontroli i kalibraciji.
Unaprijed zahvaljujem na vašem uvijek više nego strucnom odgovoru.
ODGOVOR:Kolicina plina koja stane ( može stati ) u rezervoar ovisi samo o tlaku punjenja plina. Plinski sustav za punjenje na rezervoaru vozila ne utjece na taj tlak. Nepovratni ventil koji spominjete ima jedino ulogu da plin ne istjece iz rezervoara . Jedini limitator za kolicinu plina je volumen rezervoara i tlak punjenja. U rezervoar ce stati više plina ako se poveca tlak punjenja a na to ne utjece plinski sustav na vozilu.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - ULJE HIDRAULIKE SPOJKE

Datum objave: 03.10.2008 22:22:00
Slika
PITANJE: Imam hyundai accent 1,3 sa kvacilom koje koristi ulje koje sam primijetio da je crno.Promijenio sam samo ulje iz posudice i ulio ulje za kocnice.Dali je to dovoljno ili treba ispustiti ulje iz sustava i gdje se to nalazi.
ODGOVOR:Staro ulje iz hidraulike spojke treba potpuno zamijeniti i to se radi svake dvije godine. Ulje se ispušta na radnom cilindru spojke koji je na mjenjacu.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V TDI - UDAR PRILIKOM PALJENJA

Datum objave: 03.10.2008 22:18:00
Slika
PITANJE: Molim vas može jedan savjet ? Imam golfa v tdi 2005 i problem kada auto palim cuje se nekakav udar koji nitko nemože da otkrije što je cak ni ovlašteni servis vec sam lud.A da auto teže pali kada je vruc, molim vas upomoc!!!!
ODGOVOR:Motor vašeg vozila ima dvo-maseni zamašnjak s kompenzacijom , prilikom paljenja može se cuti lupanje ( udarac ) ako kompenzacija ima preveliki slobodni hod. Topli motor teže pali kada ima zraka u sustavu goriva, kada je loš relej dobavne pumpe, filter goriva, filter zraka, ECT senzor, dize , ECU centrala, mehanicko stanje motora.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA - NESTAJE RASHLADNA TEKUCINA

Datum objave: 03.10.2008 22:07:00
Slika
PITANJE: Imam škodu fabiu 2000g., motor 1,4 mpi. Stalno gubi vodu. Na svakih 200-300 km izgubi do 3dcl rashladne tekucine. Našao sam da gubi vodu ispod termoprekidaca. Kad je vruc otvorim cep ekspanzione posude i kao da vrati pritisak iz motora i podigne se nivo ras.tekucine. Nisam siguran dali gubi toliko vode na termoprekidacu ili je možda brtva glave u pitanje. Inace motor se ne grije i radna temperatura mu je normalna. Ventilator radi isto normalno. Dali termoprekidac ima nekakvu podlošku koja je loša ili je nešta drugo u pitanju? Molim za savjet.
ODGOVOR:Pojava nestanka rashladne tekucine može nastati na više mjesta i iz razlicitih razloga. Radi tog je potrebno pregledati sva mjesta na kojima to može nastati a to su spojevi gumenih cijevi, hladnjak, cep ekspanzione posude, pojedina brtvila, pumpa za vodu , ventil grijaca ….
Pregled je najbolje raditi kada je motor vruc jer je tada sustav pod tlakom. Termoprekidac može imati brtvu ali i ne mora jer neki termo prekidaci ostvaruju brtvljenje na samom navoju. Savjet: ako niste u mogucnosti sami otkriti kvar prepustite to profesionalcu.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - ENGINE COOLANT TEMP. TOO HIGH

Datum objave: 11.09.2008 11:13:00
Slika
PITANJE: Na mom peugeotu 307 1,4 iz 2003g u zadnjih par dana pri vožnji mi se na displeju pali upozornje ENGINE COOLANT TEMP. TOO HIGH
Kazaljka tem.motora sa radne temperature naglo ode u crveno, tamo se zadrzi 10-15 sek i nakon toga se vrati na radnu temperaturu a ventilator se ukljuci i sve dalje radi normalno.Kada sam jednom nakon tog upozorenja zaustavio i ugasio motor ventilator je ostao raditi par minuta neprestano i tek kada sam ponovo dao kontakt vidi sam da temperatura motora sa radne od možda 95 pada na 75 i ventilator se gasi.
Napominjem da nemam nikakvih problema s radom motora za vrijeme tog dogadanja .
ODGOVOR:Navedeni natpis znaci da je temperatura rashladne tekucine previsoka. Uzrok može biti senzor temperature motora koji u navedenom momentu šalje krivu informaciju ( previsoka temperatura a u stvari je normalna ) ECU centrala na osnovu te ( lažne ) informacije pali navedeni natpis. Dobro bi bilo u momentu kada se upali navedeni izmjeriti stvarnu temperaturu motora, tada bi sigurno znali istinu.
na vrh Povratak na vrh

FIAT TEMPRA - NE RADI KILOMETAR SAT

Datum objave: 11.09.2008 09:41:00
Slika
PITANJE: Prvo pohvale Vama i Vašoj stranici,a onda i pitanje.Imam Fiat Tempru,95.god,motor 1.9d, auto je dobar,ali ima jedna stvar koju treba riješiti,a to je da joj ne radi kilometar sat, i takoder pokazivac prijedenih kilometara(nije digitalni).Moj majstor mi tvrdi da treba skinuti cijelu getribu kako bi se to popravilo,i da je to puno posla , da to košta itd.Molim Vas da mi kažete Vaše cijenjeno mišljenje vezano uz taj problem.
ODGOVOR:Na kucištu diferencijala se nalazi nazubljeni vijenac koji se nikada ne kvari niti troši a na kucištu mjenjaca se nalazi davac impulsa koji ocitava brzinu nazubljenog vijenca. Najcešci kvarovi su na davacu impulsa, konektoru davaca, elektricnoj instalaciji. Ispitajte sve osim nazubljenog vijenca i ne treba demontirati mjenjac radi toga.
na vrh Povratak na vrh

DACIA SUPER NOVA - ISPITIVANJE KABLOVA ZA SVJECICE?

Datum objave: 09.09.2008 23:11:00
Slika
PITANJE: OVAKO IMAM PITANJE DANAS SAM UPRAVO KUPIO NOVE KABLOVE ZA SVIJECICE MOJE VOZILO JE DACIA SUPER NOVA 98G.DALI SU MI SAVJET DA NAJBOLJE PROVJERIM PO NOCI JEL BACAJU KABLOVI ISKRU SA STRANE..I TAKO JE I BILO PA SAM ZAMJENIO NOVIMA…AL MEDJUTIM MENI JOS I DALJE BACA ISKRU SA STRANE I AKO SU NOVI KABLOVI…MOLIM VAS AKO ME MOZETE POSAVJETOVATI STA DA URADIM…..HVALA UNAPRIJED……..
ODGOVOR:Ispravnost kablova za svjecice se nikad ali baš nikada ne ispituje na nacin kako ste vi opisali. Ispitajte svjecice, bobinu i po potrebi sastav smjese u cilindru . To su moguci uzroci za sada.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - MALI PROBLEMCIC ?

Datum objave: 09.09.2008 23:05:00
Slika
PITANJE: Imam opel astru 1.6i iz 1998god. s kojom imam mali problemcic koji cu uz Vasu pomoc nadam se rijeiti....Bio sam kod majstora s autom ali nije imao vremena da mi popravi auto...Pregledom auta rekao mi je da je motoric ler gasa prljav tj cadav pa me interesira gdje se na fregazeru nalazi motoric i dali to moze biti uzrok neravnomjernog rada motora jer motor kad radi u leru pada i dize se kazljka broja ortaja i ponekad auto zna da cuka...
ODGOVOR:Vaš motor nema rasplinjac ( frgazer ) vec ima elektronski sustav ubrizgavanja. Sustav može biti MONO POINT ( jedan injektor ) ili MPI sustav ( cetiri injektora ). Obzirom na postavljeno pitanje nema nikakve šanse da vi otklonite navedeni problem. Motoric minimuma nalazi se na usisinom kolektoru u neposrednoj blizini leptirastog ventila ima tri pina i radi pod nadzorom ECU centrale. Navedeni motoric ne mora biti uzrok nestabilnog broja okretaja. Postoji još desetak drugih faktora utjecaja. Najbrže cete doci do rezultata ako ispitate sustav ubrizgavanja.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - OTEŽANO ŠALTANJE U PRVU BRZINU

Datum objave: 09.09.2008 22:50:00
Slika
PITANJE: Posjedujem VW Golf III TDI 81 kW 1998 godina proizvodnje . U toku vožnje cesto imam problema sa ubacivanjem iz lera u prvu brzinu . Sve ostale brzine idu bez problema .Cesto sam zbog hitnosti , posebno na semaforima da startam sa drugom brzinom što mi pricinjava neugodnosti.Dali je to šta ozbiljno ? Drugi problem je „ usmjerivac protoka volumena zraka „ koji mi ponekad štopa vozilo pri brzini vecoj od 110 km/ h .Dali znate trenutnu tržišnu vrijednost ovakvog ispravnog automobila ?
ODGOVOR:Otežano šaltanje u prvu brzinu može nastati radi problema izvan mjenjaca ili problema u samom mjenjacu. Izvan mjenjaca uzrok su poluge i zglobovi mehanizma za mijenjanje brzina a unutar mjenjaca uzroci su vilica, zupcani parovi spojka i sl. Normalno je da najprije provjerite polužni mehanizam za šaltanje i da na njemu otklonite eventualni nedostatak. Ne bavim se prodajom vozila niti imam uvid u cijene vozila.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - AUTOMATSKI MJENJAC

Datum objave: 07.09.2008 18:53:00
Slika
PITANJE: Imam renault megane 1,6 96 god automatic nece da krene sam kad je mjenjac u polozaj D a kad gas dodajem treba mu puno da prebaci brzinu (kao da proklizava).
Da li je moguce ugraditi manuelni mjenjac?
Popravak ovog je 500€ (kvacilo prve brzine) tako mi je rekao covjek koji jedini u Sarajevu popravlja automatice.
ODGOVOR:U automatskom mjenjacu najprije provjerite nivo ulja, po potrebi ga i zamijenite, jer je to cesti uzrok lošeg rada mjenjaca.
Manualni mjenjac je moguce ugraditi ali bi to bilo skuplje od popravka i ugradnje automatskog mjenjaca. Za taj zahvat nedostaju mnogi dijelovi i sklopovi kao što su pedala spojke, komanda spojke, zamašnjak, spojka, mehanizam za šaltanje itd.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 HDI -ANTIPOLLUTION FAULT

Datum objave: 06.09.2008 23:06:00
Slika
PITANJE: Poštovani imam problem sa p-307 hdi 2002god.
2000ccm 110ks,ponekad mi se upali greška ANTIPOLLUTION FAULT i znakic na tabli se pojavi narandasti
ODGOVOR:Na ovom vozilu postoji tekucina za katalizator a ista je neophodna za rad katalizatora. Kada kolicina tekucine dode na minimum upaliti ce se navedeni natpis kao upozorenje. Daljnja vožnja i zanemarivanje navedene cinjenice izazvati ce pad snage motora koju ce aktivirati upravljacko racunalo. Servis navedenog ne možete obaviti u svakom servisu.
na vrh Povratak na vrh

BMW 520 - ODZRACIVANJE HLADNJAKA

Datum objave: 06.09.2008 23:01:00
Slika
PITANJE: Molim Vas da mi objasnite princip rada sistema hladjenja bmw 520i e 34 89.g 12 v.Zasto im je to slabija strana?Naime vec sam skurio zbog toga dva motora.Kako se pravilno ozracuju?Ja odvrnem vijak na hladnjaku te vijak na termostatu i uljevam vodu dok ne pocne curiti kroz vijak na termostatu te ga zavrnem.Jel treba raditi motor dok se naljeva voda,te kako da ispustim zrak iz hladnjaka za grijanje?U istom imam lpg na principu prebacivanja na plin nakon 2000 okretaja,jel se moze napravit da pali na plin,tako neki imaju i koliko kosta preinaka?
ODGOVOR:Kada ste odvili navedena dva vijka i napunili tekucinu tada zatvorite vijke, upalite motor i povremeno dok motor radi ispuštajte eventualni zrak iz sustava. Kada se motor potpuno zagrije ponovite to još jednom i dopunite tekucinu nakon toga. Nakon 12 sati kada je motor hladan provjerite nivo tekucine i po potrebi je opet dopunite. Preinaku u vezi plina morate dogovoriti sa servisom koji vam je ugradio plinski sustav odnosno sa servisom koji servisira tu plinsku instalaciju.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADET - GASI SE I LUPA

Datum objave: 06.09.2008 22:57:00
Slika
PITANJE: Imam auto Opel kadet 1.4i 90. godište. Moj problem je taj što auto nakon što prode odredenu kilometražu (npr. Gracani – Marticeva) pocne kad stanem na semaforu trokirati i ugasi se. To nam je poceo raditi ljetos na moru, kada smo napravili 10 km prilikom vožnje kada sam stala na semaforu on se pocne tresti i ugasi se, moram jednostavno držati gas da se ne ugasi. Još nešto da Vam kažem kada smo se vracali s mora i u Luckom na naplatnim kucicama cuo se zvuk kao da lupkaju propeleri, a to moj auto nema.
PITANJE:
Uzrok gašenja na vašem vozilu je elektronika paljenja ili mono sustav ubrizgavanja. Elektronika se nalazi u razvodniku paljenja i prije zamjene treba ispitati njenu ispravnost. Sustav ubrizgavanja je znatno složeniji i potrebno je pregledati i ispitati svaku komponentu kako bi se otkrio pravi uzrok. Moguci uzroci su step motor, potenciometar, MAP senzor, slabo brtvljenje usisnog kolektora . Vaše vozilo ima propeler ventilatora na hladnjaku, pregledajte istoga.
FIAT BRAVA - PROBLEMI NAKON UGRADNJE PLINA
6.9.2008. 22:45
PITANJE:
postovani imam problem paljenja zagrijanog auta koji se u voznji gasi
radi se fiat bravi 1,4 12v.
problem se pojavio otkako smo ugradili plin prije mjesec dana. nakon
toga poceo se gasit i na plin i na benzin u voznji nakon cca 30 min voznje i ne bih ga mogao upalit i do sat vremena nakon gasenja sve dok temperatura ne padne. automehanicar ga je stavio na kompjuter koji prikazuje nepravilnost na senzoru koji regulira rad motora na
minimumu, ali isto kaze da mozda parametri plina i benzina nisu dobro
nastimali. koliko uzrok moze biti u senzoru, a koliko u pobrkanim
parametrima izmedju plina i benzina ili pak u glavnom kompjuteru.
ako ste se susretali s takvim problemom mozete li mi rec sto dalje da radim i koliko bi me taj popravak kostao?
ODGOVOR:Moguce je da nakon nestrucne ugradnje plinskog sustava imate navedene probleme. Ako je motor prije ugradnje radio dobro nema razloga da tako radi i nakon ugradnje plinskog sustava. Ako je plinski uredaj ispravno montiran motor na benzin mora raditi normalno. Ako to nije tako tada je najcešci uzrok elektronski sustav ubrizgavanja benzina. U tom slucaju potrebno je ispitati sve komponente sustava ubrizgavanja ( tlak goriva, brizgalice, MAP senzor, potenciometar, IAT senzor, ECT senzor, aktuator minimuma, leptirasti ventil .... ) i otkloniti pronadeni kvar.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADET - GASI SE I LUPA

Datum objave: 06.09.2008 22:57:00
Slika
PITANJE: Imam auto Opel kadet 1.4i 90. godište. Moj problem je taj što auto nakon što pro?e odre?enu kilometražu (npr. Gra?ani – Marti?eva) po?ne kad stanem na semaforu trokirati i ugasi se. To nam je po?eo raditi ljetos na moru, kada smo napravili 10 km prilikom vožnje kada sam stala na semaforu on se po?ne tresti i ugasi se, moram jednostavno držati gas da se ne ugasi. Još nešto da Vam kažem kada smo se vra?ali s mora i u Lu?kom na naplatnim ku?icama ?uo se zvuk kao da lupkaju propeleri, a to moj auto nema.
ODGOVOR:Uzrok gašenja na vašem vozilu je elektronika paljenja ili mono sustav ubrizgavanja. Elektronika se nalazi u razvodniku paljenja i prije zamjene treba ispitati njenu ispravnost. Sustav ubrizgavanja je znatno složeniji i potrebno je pregledati i ispitati svaku komponentu kako bi se otkrio pravi uzrok. Mogu?i uzroci su step motor, potenciometar, MAP senzor, slabo brtvljenje usisnog kolektora . Vaše vozilo ima propeler ventilatora na hladnjaku, pregledajte istoga.
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA - PROBLEMI NAKON UGRADNJE PLINA

Datum objave: 06.09.2008 22:45:00
Slika
PITANJE: postovani imam problem paljenja zagrijanog auta koji se u voznji gasi
radi se fiat bravi 1,4 12v.
problem se pojavio otkako smo ugradili plin prije mjesec dana. nakon
toga poceo se gasit i na plin i na benzin u voznji nakon cca 30 min voznje i ne bih ga mogao upalit i do sat vremena nakon gasenja sve dok temperatura ne padne. automehanicar ga je stavio na kompjuter koji prikazuje nepravilnost na senzoru koji regulira rad motora na
minimumu, ali isto kaze da mozda parametri plina i benzina nisu dobro
nastimali. koliko uzrok moze biti u senzoru, a koliko u pobrkanim
parametrima izmedju plina i benzina ili pak u glavnom kompjuteru.
ako ste se susretali s takvim problemom mozete li mi rec sto dalje da radim i koliko bi me taj popravak kostao?
ODGOVOR:Moguce je da nakon nestrucne ugradnje plinskog sustava imate navedene probleme. Ako je motor prije ugradnje radio dobro nema razloga da tako radi i nakon ugradnje plinskog sustava. Ako je plinski uredaj ispravno montiran motor na benzin mora raditi normalno. Ako to nije tako tada je najcešci uzrok elektronski sustav ubrizgavanja benzina. U tom slucaju potrebno je ispitati sve komponente sustava ubrizgavanja ( tlak goriva, brizgalice, MAP senzor, potenciometar, IAT senzor, ECT senzor, aktuator minimuma, leptirasti ventil .... ) i otkloniti pronadeni kvar.
na vrh Povratak na vrh