Danas je: 31.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

HYUNDAI ACCENT - ULJE HIDRAULIKE SPOJKE

Datum objave: 03.10.2008 22:22:00
Slika
PITANJE: Imam hyundai accent 1,3 sa kvacilom koje koristi ulje koje sam primijetio da je crno.Promijenio sam samo ulje iz posudice i ulio ulje za kocnice.Dali je to dovoljno ili treba ispustiti ulje iz sustava i gdje se to nalazi.
ODGOVOR:Staro ulje iz hidraulike spojke treba potpuno zamijeniti i to se radi svake dvije godine. Ulje se ispušta na radnom cilindru spojke koji je na mjenjacu.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V TDI - UDAR PRILIKOM PALJENJA

Datum objave: 03.10.2008 22:18:00
Slika
PITANJE: Molim vas može jedan savjet ? Imam golfa v tdi 2005 i problem kada auto palim cuje se nekakav udar koji nitko nemože da otkrije što je cak ni ovlašteni servis vec sam lud.A da auto teže pali kada je vruc, molim vas upomoc!!!!
ODGOVOR:Motor vašeg vozila ima dvo-maseni zamašnjak s kompenzacijom , prilikom paljenja može se cuti lupanje ( udarac ) ako kompenzacija ima preveliki slobodni hod. Topli motor teže pali kada ima zraka u sustavu goriva, kada je loš relej dobavne pumpe, filter goriva, filter zraka, ECT senzor, dize , ECU centrala, mehanicko stanje motora.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA - NESTAJE RASHLADNA TEKUCINA

Datum objave: 03.10.2008 22:07:00
Slika
PITANJE: Imam škodu fabiu 2000g., motor 1,4 mpi. Stalno gubi vodu. Na svakih 200-300 km izgubi do 3dcl rashladne tekucine. Našao sam da gubi vodu ispod termoprekidaca. Kad je vruc otvorim cep ekspanzione posude i kao da vrati pritisak iz motora i podigne se nivo ras.tekucine. Nisam siguran dali gubi toliko vode na termoprekidacu ili je možda brtva glave u pitanje. Inace motor se ne grije i radna temperatura mu je normalna. Ventilator radi isto normalno. Dali termoprekidac ima nekakvu podlošku koja je loša ili je nešta drugo u pitanju? Molim za savjet.
ODGOVOR:Pojava nestanka rashladne tekucine može nastati na više mjesta i iz razlicitih razloga. Radi tog je potrebno pregledati sva mjesta na kojima to može nastati a to su spojevi gumenih cijevi, hladnjak, cep ekspanzione posude, pojedina brtvila, pumpa za vodu , ventil grijaca ….
Pregled je najbolje raditi kada je motor vruc jer je tada sustav pod tlakom. Termoprekidac može imati brtvu ali i ne mora jer neki termo prekidaci ostvaruju brtvljenje na samom navoju. Savjet: ako niste u mogucnosti sami otkriti kvar prepustite to profesionalcu.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - ENGINE COOLANT TEMP. TOO HIGH

Datum objave: 11.09.2008 11:13:00
Slika
PITANJE: Na mom peugeotu 307 1,4 iz 2003g u zadnjih par dana pri vožnji mi se na displeju pali upozornje ENGINE COOLANT TEMP. TOO HIGH
Kazaljka tem.motora sa radne temperature naglo ode u crveno, tamo se zadrzi 10-15 sek i nakon toga se vrati na radnu temperaturu a ventilator se ukljuci i sve dalje radi normalno.Kada sam jednom nakon tog upozorenja zaustavio i ugasio motor ventilator je ostao raditi par minuta neprestano i tek kada sam ponovo dao kontakt vidi sam da temperatura motora sa radne od možda 95 pada na 75 i ventilator se gasi.
Napominjem da nemam nikakvih problema s radom motora za vrijeme tog dogadanja .
ODGOVOR:Navedeni natpis znaci da je temperatura rashladne tekucine previsoka. Uzrok može biti senzor temperature motora koji u navedenom momentu šalje krivu informaciju ( previsoka temperatura a u stvari je normalna ) ECU centrala na osnovu te ( lažne ) informacije pali navedeni natpis. Dobro bi bilo u momentu kada se upali navedeni izmjeriti stvarnu temperaturu motora, tada bi sigurno znali istinu.
na vrh Povratak na vrh

FIAT TEMPRA - NE RADI KILOMETAR SAT

Datum objave: 11.09.2008 09:41:00
Slika
PITANJE: Prvo pohvale Vama i Vašoj stranici,a onda i pitanje.Imam Fiat Tempru,95.god,motor 1.9d, auto je dobar,ali ima jedna stvar koju treba riješiti,a to je da joj ne radi kilometar sat, i takoder pokazivac prijedenih kilometara(nije digitalni).Moj majstor mi tvrdi da treba skinuti cijelu getribu kako bi se to popravilo,i da je to puno posla , da to košta itd.Molim Vas da mi kažete Vaše cijenjeno mišljenje vezano uz taj problem.
ODGOVOR:Na kucištu diferencijala se nalazi nazubljeni vijenac koji se nikada ne kvari niti troši a na kucištu mjenjaca se nalazi davac impulsa koji ocitava brzinu nazubljenog vijenca. Najcešci kvarovi su na davacu impulsa, konektoru davaca, elektricnoj instalaciji. Ispitajte sve osim nazubljenog vijenca i ne treba demontirati mjenjac radi toga.
na vrh Povratak na vrh

DACIA SUPER NOVA - ISPITIVANJE KABLOVA ZA SVJECICE?

Datum objave: 09.09.2008 23:11:00
Slika
PITANJE: OVAKO IMAM PITANJE DANAS SAM UPRAVO KUPIO NOVE KABLOVE ZA SVIJECICE MOJE VOZILO JE DACIA SUPER NOVA 98G.DALI SU MI SAVJET DA NAJBOLJE PROVJERIM PO NOCI JEL BACAJU KABLOVI ISKRU SA STRANE..I TAKO JE I BILO PA SAM ZAMJENIO NOVIMA…AL MEDJUTIM MENI JOS I DALJE BACA ISKRU SA STRANE I AKO SU NOVI KABLOVI…MOLIM VAS AKO ME MOZETE POSAVJETOVATI STA DA URADIM…..HVALA UNAPRIJED……..
ODGOVOR:Ispravnost kablova za svjecice se nikad ali baš nikada ne ispituje na nacin kako ste vi opisali. Ispitajte svjecice, bobinu i po potrebi sastav smjese u cilindru . To su moguci uzroci za sada.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - MALI PROBLEMCIC ?

Datum objave: 09.09.2008 23:05:00
Slika
PITANJE: Imam opel astru 1.6i iz 1998god. s kojom imam mali problemcic koji cu uz Vasu pomoc nadam se rijeiti....Bio sam kod majstora s autom ali nije imao vremena da mi popravi auto...Pregledom auta rekao mi je da je motoric ler gasa prljav tj cadav pa me interesira gdje se na fregazeru nalazi motoric i dali to moze biti uzrok neravnomjernog rada motora jer motor kad radi u leru pada i dize se kazljka broja ortaja i ponekad auto zna da cuka...
ODGOVOR:Vaš motor nema rasplinjac ( frgazer ) vec ima elektronski sustav ubrizgavanja. Sustav može biti MONO POINT ( jedan injektor ) ili MPI sustav ( cetiri injektora ). Obzirom na postavljeno pitanje nema nikakve šanse da vi otklonite navedeni problem. Motoric minimuma nalazi se na usisinom kolektoru u neposrednoj blizini leptirastog ventila ima tri pina i radi pod nadzorom ECU centrale. Navedeni motoric ne mora biti uzrok nestabilnog broja okretaja. Postoji još desetak drugih faktora utjecaja. Najbrže cete doci do rezultata ako ispitate sustav ubrizgavanja.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - OTEŽANO ŠALTANJE U PRVU BRZINU

Datum objave: 09.09.2008 22:50:00
Slika
PITANJE: Posjedujem VW Golf III TDI 81 kW 1998 godina proizvodnje . U toku vožnje cesto imam problema sa ubacivanjem iz lera u prvu brzinu . Sve ostale brzine idu bez problema .Cesto sam zbog hitnosti , posebno na semaforima da startam sa drugom brzinom što mi pricinjava neugodnosti.Dali je to šta ozbiljno ? Drugi problem je „ usmjerivac protoka volumena zraka „ koji mi ponekad štopa vozilo pri brzini vecoj od 110 km/ h .Dali znate trenutnu tržišnu vrijednost ovakvog ispravnog automobila ?
ODGOVOR:Otežano šaltanje u prvu brzinu može nastati radi problema izvan mjenjaca ili problema u samom mjenjacu. Izvan mjenjaca uzrok su poluge i zglobovi mehanizma za mijenjanje brzina a unutar mjenjaca uzroci su vilica, zupcani parovi spojka i sl. Normalno je da najprije provjerite polužni mehanizam za šaltanje i da na njemu otklonite eventualni nedostatak. Ne bavim se prodajom vozila niti imam uvid u cijene vozila.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - AUTOMATSKI MJENJAC

Datum objave: 07.09.2008 18:53:00
Slika
PITANJE: Imam renault megane 1,6 96 god automatic nece da krene sam kad je mjenjac u polozaj D a kad gas dodajem treba mu puno da prebaci brzinu (kao da proklizava).
Da li je moguce ugraditi manuelni mjenjac?
Popravak ovog je 500€ (kvacilo prve brzine) tako mi je rekao covjek koji jedini u Sarajevu popravlja automatice.
ODGOVOR:U automatskom mjenjacu najprije provjerite nivo ulja, po potrebi ga i zamijenite, jer je to cesti uzrok lošeg rada mjenjaca.
Manualni mjenjac je moguce ugraditi ali bi to bilo skuplje od popravka i ugradnje automatskog mjenjaca. Za taj zahvat nedostaju mnogi dijelovi i sklopovi kao što su pedala spojke, komanda spojke, zamašnjak, spojka, mehanizam za šaltanje itd.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 HDI -ANTIPOLLUTION FAULT

Datum objave: 06.09.2008 23:06:00
Slika
PITANJE: Poštovani imam problem sa p-307 hdi 2002god.
2000ccm 110ks,ponekad mi se upali greška ANTIPOLLUTION FAULT i znakic na tabli se pojavi narandasti
ODGOVOR:Na ovom vozilu postoji tekucina za katalizator a ista je neophodna za rad katalizatora. Kada kolicina tekucine dode na minimum upaliti ce se navedeni natpis kao upozorenje. Daljnja vožnja i zanemarivanje navedene cinjenice izazvati ce pad snage motora koju ce aktivirati upravljacko racunalo. Servis navedenog ne možete obaviti u svakom servisu.
na vrh Povratak na vrh

BMW 520 - ODZRACIVANJE HLADNJAKA

Datum objave: 06.09.2008 23:01:00
Slika
PITANJE: Molim Vas da mi objasnite princip rada sistema hladjenja bmw 520i e 34 89.g 12 v.Zasto im je to slabija strana?Naime vec sam skurio zbog toga dva motora.Kako se pravilno ozracuju?Ja odvrnem vijak na hladnjaku te vijak na termostatu i uljevam vodu dok ne pocne curiti kroz vijak na termostatu te ga zavrnem.Jel treba raditi motor dok se naljeva voda,te kako da ispustim zrak iz hladnjaka za grijanje?U istom imam lpg na principu prebacivanja na plin nakon 2000 okretaja,jel se moze napravit da pali na plin,tako neki imaju i koliko kosta preinaka?
ODGOVOR:Kada ste odvili navedena dva vijka i napunili tekucinu tada zatvorite vijke, upalite motor i povremeno dok motor radi ispuštajte eventualni zrak iz sustava. Kada se motor potpuno zagrije ponovite to još jednom i dopunite tekucinu nakon toga. Nakon 12 sati kada je motor hladan provjerite nivo tekucine i po potrebi je opet dopunite. Preinaku u vezi plina morate dogovoriti sa servisom koji vam je ugradio plinski sustav odnosno sa servisom koji servisira tu plinsku instalaciju.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADET - GASI SE I LUPA

Datum objave: 06.09.2008 22:57:00
Slika
PITANJE: Imam auto Opel kadet 1.4i 90. godište. Moj problem je taj što auto nakon što prode odredenu kilometražu (npr. Gracani – Marticeva) pocne kad stanem na semaforu trokirati i ugasi se. To nam je poceo raditi ljetos na moru, kada smo napravili 10 km prilikom vožnje kada sam stala na semaforu on se pocne tresti i ugasi se, moram jednostavno držati gas da se ne ugasi. Još nešto da Vam kažem kada smo se vracali s mora i u Luckom na naplatnim kucicama cuo se zvuk kao da lupkaju propeleri, a to moj auto nema.
PITANJE:
Uzrok gašenja na vašem vozilu je elektronika paljenja ili mono sustav ubrizgavanja. Elektronika se nalazi u razvodniku paljenja i prije zamjene treba ispitati njenu ispravnost. Sustav ubrizgavanja je znatno složeniji i potrebno je pregledati i ispitati svaku komponentu kako bi se otkrio pravi uzrok. Moguci uzroci su step motor, potenciometar, MAP senzor, slabo brtvljenje usisnog kolektora . Vaše vozilo ima propeler ventilatora na hladnjaku, pregledajte istoga.
FIAT BRAVA - PROBLEMI NAKON UGRADNJE PLINA
6.9.2008. 22:45
PITANJE:
postovani imam problem paljenja zagrijanog auta koji se u voznji gasi
radi se fiat bravi 1,4 12v.
problem se pojavio otkako smo ugradili plin prije mjesec dana. nakon
toga poceo se gasit i na plin i na benzin u voznji nakon cca 30 min voznje i ne bih ga mogao upalit i do sat vremena nakon gasenja sve dok temperatura ne padne. automehanicar ga je stavio na kompjuter koji prikazuje nepravilnost na senzoru koji regulira rad motora na
minimumu, ali isto kaze da mozda parametri plina i benzina nisu dobro
nastimali. koliko uzrok moze biti u senzoru, a koliko u pobrkanim
parametrima izmedju plina i benzina ili pak u glavnom kompjuteru.
ako ste se susretali s takvim problemom mozete li mi rec sto dalje da radim i koliko bi me taj popravak kostao?
ODGOVOR:Moguce je da nakon nestrucne ugradnje plinskog sustava imate navedene probleme. Ako je motor prije ugradnje radio dobro nema razloga da tako radi i nakon ugradnje plinskog sustava. Ako je plinski uredaj ispravno montiran motor na benzin mora raditi normalno. Ako to nije tako tada je najcešci uzrok elektronski sustav ubrizgavanja benzina. U tom slucaju potrebno je ispitati sve komponente sustava ubrizgavanja ( tlak goriva, brizgalice, MAP senzor, potenciometar, IAT senzor, ECT senzor, aktuator minimuma, leptirasti ventil .... ) i otkloniti pronadeni kvar.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADET - GASI SE I LUPA

Datum objave: 06.09.2008 22:57:00
Slika
PITANJE: Imam auto Opel kadet 1.4i 90. godište. Moj problem je taj što auto nakon što pro?e odre?enu kilometražu (npr. Gra?ani – Marti?eva) po?ne kad stanem na semaforu trokirati i ugasi se. To nam je po?eo raditi ljetos na moru, kada smo napravili 10 km prilikom vožnje kada sam stala na semaforu on se po?ne tresti i ugasi se, moram jednostavno držati gas da se ne ugasi. Još nešto da Vam kažem kada smo se vra?ali s mora i u Lu?kom na naplatnim ku?icama ?uo se zvuk kao da lupkaju propeleri, a to moj auto nema.
ODGOVOR:Uzrok gašenja na vašem vozilu je elektronika paljenja ili mono sustav ubrizgavanja. Elektronika se nalazi u razvodniku paljenja i prije zamjene treba ispitati njenu ispravnost. Sustav ubrizgavanja je znatno složeniji i potrebno je pregledati i ispitati svaku komponentu kako bi se otkrio pravi uzrok. Mogu?i uzroci su step motor, potenciometar, MAP senzor, slabo brtvljenje usisnog kolektora . Vaše vozilo ima propeler ventilatora na hladnjaku, pregledajte istoga.
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA - PROBLEMI NAKON UGRADNJE PLINA

Datum objave: 06.09.2008 22:45:00
Slika
PITANJE: postovani imam problem paljenja zagrijanog auta koji se u voznji gasi
radi se fiat bravi 1,4 12v.
problem se pojavio otkako smo ugradili plin prije mjesec dana. nakon
toga poceo se gasit i na plin i na benzin u voznji nakon cca 30 min voznje i ne bih ga mogao upalit i do sat vremena nakon gasenja sve dok temperatura ne padne. automehanicar ga je stavio na kompjuter koji prikazuje nepravilnost na senzoru koji regulira rad motora na
minimumu, ali isto kaze da mozda parametri plina i benzina nisu dobro
nastimali. koliko uzrok moze biti u senzoru, a koliko u pobrkanim
parametrima izmedju plina i benzina ili pak u glavnom kompjuteru.
ako ste se susretali s takvim problemom mozete li mi rec sto dalje da radim i koliko bi me taj popravak kostao?
ODGOVOR:Moguce je da nakon nestrucne ugradnje plinskog sustava imate navedene probleme. Ako je motor prije ugradnje radio dobro nema razloga da tako radi i nakon ugradnje plinskog sustava. Ako je plinski uredaj ispravno montiran motor na benzin mora raditi normalno. Ako to nije tako tada je najcešci uzrok elektronski sustav ubrizgavanja benzina. U tom slucaju potrebno je ispitati sve komponente sustava ubrizgavanja ( tlak goriva, brizgalice, MAP senzor, potenciometar, IAT senzor, ECT senzor, aktuator minimuma, leptirasti ventil .... ) i otkloniti pronadeni kvar.
na vrh Povratak na vrh

HONDA HRV - LAMPICA AUTODIAGNOSTIKE

Datum objave: 06.09.2008 22:38:00
Slika
PITANJE: Imam problema sa lampicom od autodiagnostike (žuta) na HRV (Honda) od kad imam plinsku instalaciju.Lampica se pali cim motor prijedje sa benzina na plin , nakon toga je potrebno resetirat computer, ali nisam baš zadovoljan sa rješenjem jer na kraju krajeva neznam da li se lampica pali zbog toga ili postoji neki drugi problem.Instalater kaže da je to problem iskljucivo sa hondom i toyotom.Postoji li rješenje?
ODGOVOR:Žuta lampica o kojoj je rijec pali se kada sustav ubrizgavanja ne radi ispravno. U nekim slucajevima mogu postojati i drugi razlozi. U ovom slucaju bitno je ustanoviti da li je sustav ubrizgavanja benzina potpuno ispravan. Ako je to tocno onda smetnje može raditi plinski sustav koji ste ugradili. Do potrebne spoznaje doci cete ako napravite test kontrole ispušnih plinova kada motor radi na benzin. Ako test plinova nije dobar greška je u sustavu ubrizgavanja benzina i eventualnu grešku treba otkloniti.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO -SRUGANJE I LUPANJE

Datum objave: 06.09.2008 22:36:00
Slika
PITANJE: Imam nekoliko pitanja vezana za prednji dio auta.Imam punto 1.2 s.2002g auto je prosao 106000 km.imam sve dijelove za veliki servis osim diskova i plocica.naime tri ili cetiri puta sam cuo neko struganje i lupanje svaki put se dogodilo kod skretanja i kocenja.to se cuje na desnoj strani auta ispred suvozaca.rekao bih da je na kotacu ili osovini mozda zglobovi.kad zaustavim auto i krenem ponovo nista se vise ne cuje i tako svakih 300-500 km.sve se cini u redu sto se tice kotaca i onih gumica na zglobovima ili kako se vec zovu osim sto su diskovi recimo potroseni koliko se ja kuzim u to.molim pomoc jer se bojim da ce doci do veceg kvara.
ODGOVOR:Ako se bojite da ce doci do veceg oštecenja krenite s popravkom. Lupanje kojega cujete može nastati radi dotrajalosti nekog dijela ovjesa, kuglastog zgloba, selen bloka, spone volana ili nekog treceg razloga. U fazi rada otkriti cete i koji je uzrok lupanja. Ako vam je teško otkriti kvar, dodite do nas mi cemo vam to ustanoviti besplatno.
na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS - BRINE ME KLIMA

Datum objave: 06.09.2008 22:24:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Ford Focus 1.8 TDDI 2002, 120.000 km. Prije par mjeseci sam napravio redovan servis (filteri, ulje, zupcasti, punjenje klime itd.). U zadnje vrijeme klima nece da upali ako mi je auto bilo "na suncu", tj. ako se puno ugrijalo. Inace, ako je temperatura zraka vani do 30 stepeni, onda nema problema - radi, ali ako je veca od 30 onda nece klima (kompresor) nikako da se upali (uopste se ne cuje zvuk "klik" koji se inace cuje pri paljenju klime).
Probao sam cak jednom da, kada mi se to desilo, ohladim auto odlaskom u garazu i nakon "hladjenja" nekih 15ak minuta, klima je ponovo proradila. Imate li neku ideju? Inace sam prezadovoljan svime na Focusu, samo me malo klima brine.
ODGOVOR:U momentu kada klima uredaj ne može upaliti ispitajte ima li struje na kompresoru. Ako struje ima ispitajte elektromagnetsku remenicu kompresora. Ako struje nema ispitajte prekidac za ukljucivanje klime i instalaciju do prekidaca. Po potrebi ispitajte i presostat.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN SAXO - KVAR U MJENJACU

Datum objave: 06.09.2008 22:17:00
Slika
PITANJE: vozim citroen saxo 1.1i iz 1997. g. Auto je inace u izvrsnom stanju, motor odlicno radi, a ima i malu kilometrazu obzirom na starost (90tkm). Prije nekoliko dana krenula sa s njime na put, provjerivsi prije toga ulje i tlak u gumama, jer je sve ostalo u gradskoj voznji normalno funkcioniralo. Prosla sam oko 130 km puta bez ikakvih problema, a onda sam se zaustavila na jednom odmoristu. Pri iskljucivanju s cestu i smanjivanju brzine, mjenjac mi je zablokirao i nisam mogla prebaciti u nizu brzinu (iz 4. u 3.), no normalno sam se iskljucila i parkirala. Zatim sam probala proc kroz sve brzine, no negdje je uvijek zapinjalo. Kada sam htjela nastaviti put, ubacila sam u rikverc, kako bih se isparkirala i kada sam htjela ubaciti u prvu, nisam ga mogla izbaciti iz rikverca. Nakon sto sam se tako opet parkirala uspjela sam prebaciti mjenjac u prvu brzinu i krenuti. Medjutim, cim sam krenula auto je poceo proizvoditi neki cudan zvuk, te sam imala osjecaj kao da nesto zapinje na kotacima ili slicno. Nekoliko poznanika je doslo vidjeti mogu li pomoci, te neki misle da je otisao mjenjac, a neki misle da mi fali neko ulje. Nakon sto se auto malo "ohladio" napravila sam normalan krug autom, no nisam se usudila nastaviti put njime. Imate li kakvu ideju sto bi moglo biti u pitanju? Te isplati li se riskirati i pokusati samostalno auto odvesti u servis?
ODGOVOR:Prema vašem opisu došlo je do kvara u mjenjacu. Ulje u mjenjacu je vrlo bitan faktor i mijenja se svakih 60.000 km ili svake dvije godine. Nije dobro da vozilo samostalno vozite jer u mjenjacu vec postoji kvar a daljnja vožnja ce samo poskupjeti popravak.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - TREŠNJA MOTORA NA LERU

Datum objave: 05.09.2008 18:57:00
Slika
PITANJE: Radi se o Fiat Puntu 75 iz 1995. 1200 ccm MPI. Nije ništa ozbiljno ali je malo iritantno. Naime nakon raznih fušera i ovlaštenog servisa nije pronaden uzrok trešnje motora na leru. Neke stvari su mi poznate pošto sam na kraju studija strojarstva i to smjer motori i vozila (prakse nešto manje) i ne mogu vjerovati da bi motor mogao tresti zbog razlike u kompresiji od 0.75 bar na 4. cilindru (kako su neki tvrdili) pa me interesira vaše mišljenje. U toj turneji pronalaženja kvara je radeno sljedece. Ultrazvucno cišcenje svih injektora, mjenjan filter goriva, mjenjan senzor temperature, mjenjane svjecice, mjenjani kablovi, mjenjan regulator tlaka goriva, bobine i motoric lera su ostali stari nakon što stavljanje novih nije poboljšalo stanje. Lambda sonda je ispravna. Inace motor dobro "vuce" i trešnja nestaje iznad 1500 okr. iako je moj subjektivni dojam da je ona prisutna samo manje primjetna zbog vece frekvencije.
2. pitanje. Znam da je taj motor upravljan "kompjuterom" i da ga je moguce prikljuciti na dijagnostiku no koliko je moguce iz toga izvuci nekakve stvarne greške i ocitanja (pošto je to ipak malo starije vozilo i onda su ocitavanja grešaka iz kompjutera bila u pocecima)?
ODGOVOR:Vi ste u pravu kompresija nije uzrok. Uz navedeno uzroci mogu biti napon na svjecici i trajanje iskre, razlika u kolicini goriva po pojedinim cilindrima, neznatan ulazak rashladne tekucine u cilindar koji poremeti eksplozionu smjesu u cilindru. Zadnji PUNTO koji smo radili imao je nemiran rad na leru a uzrok je bila ECU centrala. Navedenim problemom se treba pozabaviti .
na vrh Povratak na vrh

TOYOTA YARIS DIZEL - OSTALA BEZ GORIVA

Datum objave: 05.09.2008 18:36:00
Slika
PITANJE: Imam Toyotu Yaris (dizel) s kojom sam ostao bez goriva. Nakon tankanja nisam mogao upaliti auto (vergla, ali ne ulovi). Kako mi se cini zrak je prosao pumpu i usao u lajtung (visokotla?ni vod) ispred dizna za ubrizgavanje u cilindar.
Znam da pored Filtera nafte postoji jedan gumb kojim se manualno odzraci pumpa. Da li je to istina te koji je vas savjet za rjesenje ovog problema.
ODGOVOR:Kada je vaše vozilo ostalo bez goriva zrak je ispunio sustav dobave goriva i visokotlacnu pumpu. Kod motora postoji rucna pumpa za pomoc pri ponovnom paljenju ali to nije dovoljno da bi motor samo uz pomoc toga ponovno upalio jer na taj nacin ne možete odstraniti potpuno zrak iz visokotlacne pumpe. Dodatno odstranjivanje zraka jedino je moguce na nacin da se otpuste visokotlacne cijevi i uz pomoc elektro pokretaca odstrani preostali zrak iz sustava. Pri tome treba paziti da se ne ošteti elektro pokretac.
na vrh Povratak na vrh