Danas je: 06.03.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VOLVO 460-GLE - PROBLEM SA EKO TESTOM

Datum objave: 11.11.2008 11:05:00
Slika
PITANJE: Imam problema s prolazom auta na EKO testu. Imam Volvo 460 1,7 GLE 92 god. U proljece sam u ZG, u Volvo servisu mijenjao katalizator, kablove brizgaljki i procistili su mi motor. Sada mi je razina CO puno veca od dozvoljene, u leru oko 2, a na gasu preko 5. Kako sam u Sisku gdje nema Volvo servisa, pokušali su mi promijeniti lambda sondu, ali i nakon 3 razlicite sonde rezultati su isti. Kako nemaju dijagnostiku za moj auto, a predlažu da im ga ostavim na par dana da pronadu kvar, molim Vas za savjet o cemu bi se moglo raditi?
ODGOVOR:Na sastav ispušnih plinova ( eko-test ) ima utjecaj mehanicko stanje motora, sustav ubrizgavanja, sustav paljenja. Kod mehanickog utjecaja je to ulje i uljne pare koje dolazi u cilindar i tako generiraju veliki HC i CO. Sustav ubrizgavanja ima dosta komponenata i vecina od njih može biti uzrok lošeg eko-testa ( pojedini senzori, davaci, mjerac protoka, potenciometar, …. ). Kod sustava paljenja najcešci uzroci su probijanje visokog napona i loša iskra na svjecici. Dijagnostikom navedenog moguce je otkriti sve neispravnosti.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - NEUDOBNI OVJES

Datum objave: 10.11.2008 23:24:00
Slika
PITANJE: Prvo svaka pohvala za stranicu jer vrlo edukativna i sadrži mnoštvo odlicnih savjeta.
E sad da vam kažem moj problem,posjedujem opel kadetta gsi-a.na njemu su alu felge 15 sa profilom gume 185/55,problem je taj što je auto vrlo neudobno i na najmanjim rupama,svaki prelazak preko rupe cuje se tupi udarac u prednjem ovjesu.amortizeri su novi,majstor mi kaže da samo jedna kugla i jedna krajnica imaju lufta.to sam promjenio no i dalje isto.U cemu je moguci problem?nažalost predaleko sam od vas jer bi došao kad vas na pregled
ODGOVOR:Neudobni ovjes i udarac u ovjesu mogu nastati kada su opruge ovjesa skracene ili kada su iste toliko oslabile da ovjes više nema radni hod koji je neophodan za normalno funkcioniranje. Kada je ovjes tako nizak amortizeri rade u podrucju maksimalne sabijenosti i u momentu kada kotac dode na neravninu amortizer može proizvesti zvuk jakog udarca jer se radni klip amortizera naslonio na kucište . Drugo lupanje može proizvesti sam ovjes koji takoder nema radni hod i u tom momentu nema kompenzacije koju ovjes i amortizer moraju odraditi kako se dinamicke sile s kolnika ne bi prenosile na karoseriju. Ispitajte visinu ovjesa, radni hod ovjesa, selen blokove ovjesa.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - ULJE RIJETKO I CUDNE BOJE?

Datum objave: 10.11.2008 23:18:00
Slika
PITANJE: Prilikom kontrole razine ulja primjetio sam da ima viška ulja te da je ulje cudne boje i da je rijetko.Nakon toga sam otvorio cep od ulja na kojem sam primjetio bijeli talog nešto slicno gnoju.Cudno mi je što mi se nije upalila nikakva lampica.Razina antifriza je nepromjenjena.Rad i zvuk motora nepromijenjen.
ODGOVOR:Motorno ulje može postati rijetko na nekoliko nacina, ako je jako dugo u motoru, ako u njega dospijeva gorivo , ako u njega ulazi rashladna tekucina ( ulje je u ovom slucaju tamno sive boje ). Talog , emulzija koju vidite na cepu ne mora ništa znaciti a ista se može stvoriti kada se vozilo koristi na kratkim relacijama i kada motor ne postigne radnu temperaturu. Provjerite navedeno. Precizniji odgovor je moguc nakon direktnog uvida na vozilu.
na vrh Povratak na vrh

HONDA CIVIC - PODEŠAVANJE VENTILA

Datum objave: 10.11.2008 23:11:00
Slika
PITANJE: zanimame kako se steluju vrntili na hondi civic 16v,zelim znati nesto vise o tome unapred hvala
ODGOVOR:Za nešto više saznati o nacinu kako se podešavaju ventili trebate otici na kratkotrajnu praksu u neki autoservis. Ventili se podešavaju na nacin da se ventili prvog cilindar steve na vagu ( specifican položaj bregastih osovina u odnosu na klackalice ventila prvog cilindra ), nakon toga podešavaju se ventili cetvrtog cilindra. Nakon ovoga na vagu se stavljaju ventili drugog cilindra a podešavaju se ventili treceg cilindra. Daljnji postupak je da se ventili cetvrtog cilindra stave u položaj vage a podešavaju se ventili prvog cilindra, na kraju ostaje da se u položaj vage stave ventili treceg cilindra a podešavaju se ventili drugog cilindra. Nadam se da vam je sada sve kristalno jasno.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA - GASI SE

Datum objave: 10.11.2008 14:07:00
Slika
PITANJE: Imamo xsaru citroen 1,4i,2000g.Prije dva mjeseca auto se poceo gasiti kada se prebacuje na manji broj obrtaja rada motora kada radi klima.Kada se klima ugasi auto radi normalno.Upalila se lampica upozorenja rada motora.Majstor je rekao da je lambda sonda i ocistio ju.Sada ja visok ler gas i lampica i dalje gori.
Kažu da je otišla memoriska ploca na racunalu i treba nova(6000 kuna)Molio bih vaše mišlljenje i dali se lambda sonda cisti ili kupuje nova?
ODGOVOR:Ima stvarno puno razloga radi kojih se motor može gasiti ( mehanicka greška, greška sustava goriva, elektricno-elektronska greška ). Precizan odgovor na vaše pitanje može se dati tek nakon pregleda motora. Korisno bi bilo da zatražite još jedno mišljenje od drugog servisa.
Lambda sonda se ne cisti ( nema se što cistiti ), ako ne radi mijenja se .
Prije ugradnje nove sonde potrebno je provjeriti sustav paljenja i sustav ubrizgavanja koji mogu blokirati rad nove sonde ako isti ne rade ispravno.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - KAKVA BRTVA GLAVE ?

Datum objave: 07.11.2008 19:59:00
Slika
PITANJE: golf 2 1.6 d ako je nadvisenje klipa 0.95 sa koliko rupa treba biti britva glave i koja je zadnja mera glave.A imam i opel askonu 1.6 benzin problem je sto kada odstoji preko noci i kada je upalim lampica za ulje gori oko 3-4 sekunde pa je tek onda ugasi,to se desava samo kod prvog paljenja posle je gasi odmah,radilica je obradjena i komplet lezaji novi.dali to moze da osteti motor?
ODGOVOR:Ako klip izlazi iz cilindra 0,95 mm debljina brtvila glave treba biti s tri rupe. Glava motora se može obradivati do 2 mm po visini. Prilikom te obrade treba paziti da ventil ne ulazi preduboko u glavu motora. Po potrebi treba zamijeniti siceve ventila i skratit ventile po dužini.
Lampica za tlak ulja može duže raditi ako je ulje pregusto, filter ulja neispravan, indikator ulja neispravan, kanali za ulje djelomicno suženi.
na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO - TREBA UREDITI GLAVU

Datum objave: 07.11.2008 19:54:00
Slika
PITANJE: kupio sam fiat tipo 1.6 poluajnspric 93 god prije 2 mjeseca,ugradio sam plin i sve super ide,ali mi se desava mali problem,posuda na hladnjaku je fabricki integrisana na njega sto i nije neko lijepo rjesenje ali sta je tu je,skoro sam mijenjao antifriz u sistem i vjerovatno sam pretegao cep,pa se desilo da je posuda pukla, po savu i nekako sam to uspio zalijepiti tecnim metalom i kompozitnim gitom to sada drzi,ali kada otvrim cep i dodajem gas u boci se stvaraju mjehurici,da li je to normalna pojava zato sto pumpa vrti vodu u krug ili je moguce da malo pusta kompresiju,ne mijesa vodu i ulje,juce sam mjerio kompresiju ja licno,1,2i 4ti klip imaju 11,a 3-ci 7,sta bi moglo biti problem da ventili nedrze ili karike,moram li mijenjati dihtung glave ili da je dotegnem glavu i ako mi mozete reci na koju vrijednost da podesim kilopont kljuc,tj moment kljuc,nisam majstor ali se u dosta toga razumijem i ostalo mi je od oca dosta alata u radionici
ODGOVOR:Ako rashladna tekucina ne izlazi iz hladnjaka kroz cep ili kroz mjesto koje ste popravljali tada navedene mjehurice zanemarite. Ako kompresija ulazi u rashladni sustav tada ce rashladna tekucina izlaziti iz hladnjaka na cep hladnjaka. Na glavi motora se nalaze dinamicki vijci glave i isti se ne zatežu sada vec samo prilikom ugradnje nove brtve glave. Kompresija koju ste naveli ukazuje na potrebu za uredenjem glave motora ( obrada glave, siceva ventila, ventila, zamjena svih brtvila glave ). Ovaj zahvat bi bio koristan jer bi se nešto povecala kompresije, ocistili svi kanali u glavi motora , motor bi bolje radio nakon toga.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 124 - KOCNICE

Datum objave: 07.11.2008 18:29:00
Slika
PITANJE: Nakon što mi je majstor mijenjao ulje u kocionom sustavu mercedes 124 2.0 d papucica mi je postala mekša nekeko kao da propada.Kad stojim na mjestu i što je jace stišcem to više propada da odredene granice i onda stane kaže majstor da je to normalno kao abs,a auto isto koci ko prije.Možete li mi reci jel to normalno i kako se ozraciva abs.
ODGOVOR:Ako pedala kocnice ide uvijek do iste dubine, ako se ne napumpava, ako je kocenje normalno, to se može smatrati da je dobro. Da bi u potpunosti bili sigurni u ispravnost kocnice isprobajte kocni sustav na valjcima i tada cete biti sigurni u ispravnost kocnog sustava. Kocni sustav s ABS-om se odzracuje kao i klasicni kocni sustav ali je to najbolje napraviti pomocu uredaja za odzracivanje jer tada nije potrebno pritiskati pedalu kocnice stotinjak puta.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - DA LI PRENISKI OKRETAJI ŠTETE MOTORU?

Datum objave: 28.03.2011 10:52:01
Slika
PITANJE:

Dali preniski okretaji štete motoru, tj. Ja vozim 60-70 km u 5 stupnju prijenosa, dali to šteti motoru?

ODGOVOR:

Navedeni stupanj prijenosa nije odgovarajuci za brzinu vozila koju ste naveli, više bi odgovarao cetvrti stupanj. Razlog tome je nešto slabije podmazivanje motora radi niskog broja okretaja motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT - POLUGENERALKA

Datum objave: 05.11.2008 18:24:00
Slika
PITANJE: Imam Forda Escorta 1.8 diesela. Napravio sam mu polugeneralku izmjenio karike ležajeve, generalno uredio glavu motora stavljeni su novi ventili i poravnata je. Stavio sam novo zucasto remenje. Kada sam ga sastavio i upalio na trecem cilindru odnosno na usisnoj grani treceg cilindra cuje se pucanje i ta grana usisa je jako topla odnosno vruca dok su ostale grane ili cijevi od usisa hladne ili mlake(normalne). Neznam zašto se to dogada kad sam sve radio po propisima. Možeteli mi dati kakav savjet?
ODGOVOR:Kod ovoga motora je jako važno da faza motora bude potpuno tocna, staticki kut paljenja takoder. Prilikom obrade glave motora i ventila treba paziti da ventili ne idu preduboko u siceve ( dosjede ) ventila. Ako je sve što sam nabrojio u redu tada još treba tocno podesiti ventile.
U ovom slucaju najprije provjerite fazu motora i podešenost ventila. Ventili se podešavaju : usisni 0,30 mm , ispušni 0,45 mm .
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - ANTIFRIZ, KOCNICE

Datum objave: 03.11.2008 23:06:00
Slika
PITANJE: Veliki pozdrav,najprije da pohvalim vas sajt jer mislim da ne postoji slican sajt i da radite odlican posao!!
Htjela sam da pitam:Vozim auto passat 98godiste 1.6 benzinac,i htjela bih da promijenim vodu.Interesuje me na rezervoar vode koliku kolicinu antifriza treba nasuti i kojeg antifriza??......I primijetila sam da mi auto ne koci kako bih ja zeljela,da li se moraju zamijeniti kocnice ili se moze voziti i da li bi se u slucaju istrosenosti kocnica pojavila kakva lampica na instrumental tabli kao signal??
ODGOVOR:Za vaše vozilo možete koristiti antifriz od nekog poznatog proizvodaca. Koncentracija antifriza treba biti takva da instrument gustoce rashladne tekucine pokazuje minus -40°C i niže. Ta gustoca garantira da ce rashladna tekucina djelovati antikorozivno slijedece dvije godine. U rashladni sustav vašeg motora stane oko 6,8 litara. Ako je zaustavni put vozila duži od uobicajenog zamijenite po potrebi kocne obloge, ulje u kocnom sustavu, diskove. Pregledajte i kocna kliješta.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 - KUPNJA RABLJENOG VOZILA

Datum objave: 03.11.2008 23:00:00
Slika
PITANJE: Kupujem Peugeot 106 (1.1 benz) 2002. g. i ovim putem Vas molim savjet u vezi servisa i provjera koje bi trebali uciniti da bi mogao sigurno koristiti svoje vozilo.
ODGOVOR:Prije nego kupite vozilo svakako provjerite stanje kompresije i eko test. Takoder pregledajte vozilo na servisnoj dizalici jer se na taj nacin može detaljno pregledati podvozje, upravljacki mehanizam, ovjesi, kocnice. Kada kupite vozilo važno je napraviti kompletan servis vozila sa izmjenom svih tekucina.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - KOČNICE NE OTPUŠTAJU DO KRAJA

Datum objave: 28.03.2011 18:19:02
Slika
PITANJE:

Prilikom vožnje po gradu, sa cestim zaustavljanjima i pokretanjima, primjetio sam da, nakon nekog vremena vožnje, kocnice više ne otpuštaju do kraja. Ako se vozilo zaustavi na laganom nagibu, nakon otpuštanja papucice kocnice, vozilo miruje, te se nakon cca pola minute pocne lagano kretati. Ovo sam primjetio na više modela vozila, relativno novih – svi kocni elementi, ukljucujuci i kocne obloge, su tvornicki ugradeni. Zbog cega se to dogada, kako se može izbjeci takva situacija, na koji nacin sanirati?

ODGOVOR:

Karakteristicno za disk kocnice je da su uvijek u neposrednom dodiru s diskom i uvijek postoji neznatno trenje izmedu ta dva dijela uz to treba dodati i trenje izmedu rukavca osovine i ležaja kao i trenje izmedu naplatka i podloge. Kada se to sve skupa zbroji dobije se znacajna sila koja se opire smjeru kretanja vozila. Trenje izmedu disk plocice i diska ne smije biti takvo da izaziva znacajnije zagrijavanje diska i disk plocice. Dozvoljena temperatura je oko 45°C. Ako je temperatura veca od navedenog tada postoji uzrok a to je obicno nosac plocica, kocna kliješta ili nešto trece.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 5 - STRUGANJE U MJENJACU

Datum objave: 02.11.2008 21:07:00
Slika
PITANJE: Prvo, zeleo bih da pohvalim vas sajt i mogu vam reci da vas puno citam. Samo nastavite tako. Ovako, moj problem se odnosi na neko cudno struganje u menjacu. Pojavljuje se prilikom dodavanja gasa, dok prilikom pustanja gasa to nestaje. Uz sve to, menjac nece u rikverc. Ukoliko ste u mogucnosti, bio bih vam zahvalan na savetu...
ODGOVOR:Svaki zvuk iz mjenjaca treba shvatiti ozbiljno jer se radi o sklopu ciji popravak nije jeftin. Za pocetak provjerite kolicinu ulja i kvalitetu ulja u mjenjacu. Ako ulja ima dovoljno tada se radi o oštecenju u samom mjenjacu. Popravak je moguc ali cijenu popravka možete znati tek nakon demontaže i revizije mjenjaca. Najcešca oštecenja su na ležajevima i zupcanicima mjenjaca.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - PRANJE PREDNJEG STAKLA

Datum objave: 27.10.2008 09:31:00
Slika
PITANJE: Kod Peugeota 307 HDI 2002 imam problem sa tlakom vode na mlaznicama (na haubi) za pranje prednjeg vjetrobranskog stakla. Mlaznice su provjereno ciste, ocišcenje. Pumpa se cuje da radi-vrti ali na mlaznice voda jedva da izlazi Na zadnje staklo voda za pranje cini mi se dolazi uredu sa zadovoljavajucim tlakom. Što uciniti, da li se radi o istoj pumpi ili postoje dvije (jedna za stražnje a druga za prednje vjetrobransko staklo), Da li postoji mogucnost da se skupio kamenac u samoj pumpi ili u crijevima bliže pumpi..???? Molim Vas za savjet, kako ne bih morao u ovlašteni servis, a onda je to kao što znate ''perverzija od racuna koji Vam na kraju ispostave…..!!!)
ODGOVOR:U ovom slucaju mogu biti zacepljene cijevi za dovod tekucine na mlaznice ali može biti neispravna i elektro pumpica bez obzira što ista daje znak da radi. Provjerite direktno na pumpici ima li dovoljno tlaka . Ako tlak nije dobar zamijenite pumpicu.
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA - SVIJETLI LAMPICA AIR BAG-a

Datum objave: 27.10.2008 09:21:00
Slika
PITANJE: Prije 5mj, sam kupio Fiat Bravu 1.4 12V, 1998 i imam problem sa lampicom airbaga koja konstantno svijetli. Automobil je pregledan u ovlastenom servisu i kada ga spoje na racunalo, nema greske. Cak su probali jos dvije ispravne centrale i ista stvar se desava. Zamijenili su otpornik ispred centrale, no bez promjene. S cudjenjem su me gledali i rekli da takav problem jos nisu imali, pa me zanima sto dalje, posto nitko ne zna odgovor? I jos jedno pitanje...smije li se automobil voziti sa servisnim kljucem, posto sam cuo da postoji mogucnost gubljenja koda?
ODGOVOR:Ako u navedenom servisu nije pronadena greška na sustavu zracnih jastuka to ne znaci da ona ne postoji. Greške sustava su moguce na elektricnoj instalaciji, na senzorima deceleracije ( usporenja ), na modulu na strani suvozaca, na modulu na strani vozaca, na derivacijskoj centrali, na sklopu daljinskih prekidaca, na mehanickim zatezacima pojaseva, na spiralnom uredaju ispod volana. Vaše vozilo treba imati servisni kljuc, master kljuc i dva plava kljuca. Master kljuc služi za kodiranje plavih kljuceva a servisni samo u nuždi kada je to potrebno. Uvijek se koristi plavi kljuc.
Sa servisnim i master kljucem se ne vozi jer može doci do gubitka CODA i samim tim znacajnog izdatka.
na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO - ERG VENTIL

Datum objave: 27.10.2008 09:16:00
Slika
PITANJE: Ford Mondeo 1.8 16V 92KW, upalila se lampica motora , na dijagnostici su ustanovili da je otišao EGR ventil te da je cijena novoga 2700 kn.
Zanimalo bi me što je EGR ventil , dali je preporucljivo voziti automobil još koji mjesec(do tehnickog pregleda) i dali je cijena od 2700kn realna.
ODGOVOR:EGR ventil je sklop upravljan racunalom koji u odredenom režimu rada motora propušta dio ispušnih plinova u cilindar u cilju smanjenja dušicnih oksida tj. ekologije. Možete neko vrijeme voziti i s neispravnim ventilom ali nije preporucljivo. Cijenu pojedinih dijelova nikada ne komentiram.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 205 - NE MOŽE UPALITI

Datum objave: 27.10.2008 09:13:00
Slika
PITANJE: Prije nego vam postavim pitanje, moram vam priznati da ste stvarno odlicni i da se ocigledno vidi da znate da radite svoj posao.
A moj problem je taj sto sam jutros pokusao da upalim auto (Peugeot 205 1.8 D), i ono samo vergla, nece ni da cuje da upali... A auto sam sinoc vozio normalno, zapravo zadnjih 6 mj. Grijace sam skoro mijenjao, pa me zanima da li mogu provjeriti osnovne stvari i kako, koje bi se mogle desiti kad se ovakav problem ukaze. U praksi se ne razumijem bas toliko, al ako je neki mali problemcic, mozda bi ga i mogao savladati, naravno uz vasu pomoc.
ODGOVOR:Kada motor ne može upaliti kao u ovom slucaju koji ste vi opisali možete provjeriti nekoliko stvari. Stanje akumulatora i elektropokretaca mora biti takvo da se prilikom startanja radilica motora okrece sa više od 120 o/min ( elektropokretac radi brzo bez teškoca ). Na dizama ( visokotlacne cijevi ) mora biti goriva, na grijacima mora biti struje, grijaci moraju biti ispravni, sustav goriva ne smije imati zraka. Nakon ovoga uzroci su znatno složeniji a ispitivanje je moguce u servisnim uvjetima jer se mjere tlakovi komprasije, provjerava faza motora, ispituje visokotlacna pumpa.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - NESTABILAN I TROŠI GUME

Datum objave: 27.10.2008 09:08:00
Slika
PITANJE: Lijepo bih molio strucan savjet,
Imam golfa cetvorku 2001.g. ljetos sam stavio nove gume nakon par mjeseci vozilo je pocelo bježati u krivini, pogledom s vanjske strane na zadnjem kraju gume su bile kao nove, ali s nutarnje strane potpuno ih je potrošilo, na prednjem sve u redu , kada sam stavljao gume išo sam na špur i bilo je sve u redu, dosta je nestabilan, neznam štase dešava dali je moguce da mogu djelovati mortizer dasu neispravni, na zadnjem kraju. Ukoliko smatrate da treba izmjeniti mortizere , dali odmah treba i nove federe.Ili je nešto drugo uglavnom vozilo nije udarano niti je kada sletjelo van kolnika.Molio bih lijepo da mi kažete svoje strucno mišljenje, šta se dešava sa zadnjim trapom.Ništa se ne osjeti niti cuje da lupa.
ODGOVOR:Postoji nekoliko faktora radi kojih može nastati potrošnja guma a vozilo izgubi stabilnost. Prvi i najcešci uzrok su amortizeri, loši selen blokovi ovjesa, poremecena geometrija ovjesa, deformacije hvatišta ovjesa, gume. U vašem slucaju potrebno je strucno ispitati sve što sam naveo i napraviti potrebne korekcije. Nakon toga vozilo ce biti stabilno a gume se nece trošiti nepravilno ni prekomjerno.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206-XS - DEFORMACIJE

Datum objave: 25.10.2008 22:59:00
Slika
PITANJE: Imam auto pezo 206/xs,2001 god 1.6,i pojavio se jedan problem a mehanicar mi kaze da je u pitanju amortizer!
Uglavnom da kazem u cemu je problem...Na prednjoj strani auta mjenjana je vec 2 puta letva,i napravljena je optika,(spur)
ali me u voznji i dalje zanasa na destru stranu,volan ima servo ali je i dalje kruti,kada skrecem u zavoj ,cuje se lupanje i cviljenje,
prednja desna strana lagano visi i jos dok se opipa izmedju kotaca i amortizera desni kotac mi je blizu amortizera.
ODGOVOR:Vaše vozilo treba temeljito pregledati i utvrditi slijedece cinjenice : moguce deformacije karoserije i odstupanja na hvatištima ovjesa, ispravnost dijelova ovjesa, ispravnost zubne letve, ispravnost opruga, ispravnost aksijalnih ležajeva prednjih amortizera. Tek kada je sve ovo u granicama normale može se raditi optika ovjesa. Vozilo može vuci u jednu stranu i radi loših guma.
na vrh Povratak na vrh