Danas je: 16.01.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA - OCISTITI USISNI KOLEKTOR

Datum objave: 02.08.2009 22:09:00
Slika
PITANJE: citam dosta vašu stranicu i meni ste riješili dosta problema na cemu vam zahvaljujem Medutim imam jos jedno pitanje za Vas te se nadam da cete mi i na to dati strucan odgovor Radi se o Opel astri 1999 god. 1,7 DTI auto kad radi u leru ima nemiran ler diže i pušta obrtaje, kad povisim gas radi dobro u vožnji kad dodam gas kao da nema snage pa mislim da je do tog ler gasa prije oko pola godine je tako isto bilo,pa mi je majstor procistio usis i sve do sada je bilo ok.evo sad je opet isto pocelo,pa me zanima dali je opet do usisa dali ga treba procistiti ili bi moglo biti drugo sta
ODGOVOR:Najbolje i najjeftinije ce biti da opet ocistite usisni kolektor a rezultat cete vidjeti. Ostali uzroci koje treba ispitati su : zrak u sustavu goriva, filter goriva, mehanicko stanje motora, dize, ECT senzor, regulator kolicine goriva, CKP senzor i t,d.
na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO - DETONANTNO IZGARANJE

Datum objave: 02.08.2009 21:58:00
Slika
PITANJE: Imam Fiat Tipo 1.6 AGT ,koji je što se tice motora i mehanike potpuno ok.Kompresija oko 10 , Co na teh. pregledu 0,16 malu potrošnju i to je sve ok.Posljednje vrijem imam problema sa detonacijom u cilindrima.
Kad se ga upali i dok je hladan vuce dobro i prima ful gas bez detonacije ali kad se ugrije nesmijete pogotovo u brdo skoro ni dodati gasa i to iznad 2500 okretaja pa i više zvoni cak i oko 3500.
Imam ugradene svijecice Bosch yttrium WR 7LT koje su u pocetku odradile 20 000 km ok a sad je došlo do te detonacije.
Ja sumnjam u svijecice da možda nisu po toplotnoj vrijednosti za taj auto i da su pretople pa još sa kilometražom je došlo i do promjene u njima pa su pocele raditi kao neki grijac u cilindru i pale gorivo prije iskre.Zanima me vaše mišljenje i savjet.
ODGOVOR:Detonantno izgaranje u motoru može nestati radi više razloga a Vi provjerite : svjecice ( odgovarajuce su BOSCH FR6DC2, NGK BPR7E, BERU14R-6DU ), motor mora biti tocno u fazi, ventili trebaju biti podešeni 0,40 mm usisni, 0,50 mm ispušni, gorivo treba imati odgovarajuci oktanski broj, na klipovima ne smije biti nakupina gareži, visina glave motora ne smije biti niža više od 1,5 mm od visine nove glave motora. Provjerite i senzor detonacija ( nalaizi se na bloku motora ) jer isti ( ako postoji ) može biti uzrok. U rijetkim slucajevima uzrok je DIGIPLEX elektronika paljenja i ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - LEŽAJ KOTACA

Datum objave: 02.08.2009 21:44:00
Slika
PITANJE: Molim za savjet u vezi ležaja zadnjeg kotaca.U roku 2 mjeseca tri puta sam mjenjao zadnji desni ležaj koji se cuje nakon par dana.U servisu svaki put vele da je sve ok i stave novi.
ODGOVOR:Ako je osovina kotaca ispravna i ako se ležaj kotaca ispravno montira i zategne isti traje godinama. Zatražite pomoc drugog servisa koji svoj posao radi strucno i profesionalno.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - ZAMJENA BRTVE KARTERA

Datum objave: 02.08.2009 21:41:00
Slika
PITANJE: Pratim Vaš sajt redovno i sve pohvale,
moje pitanje je planiram skidati poklopac kartera ulja sa motora 1.7 TDI od Opela Astre G,da li moram prilikom vracanja poklopca promjenuti staru britvu-dihtung poklopca ili može stara ako nije oštecena.
ODGOVOR:Pravilo koje važi za sve brtve je da se nikada ne upotrebljavaju dva puta. Stara brtva može biti dobra ali se može dogoditi da cete opet skidati karter.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - PROBLEM POSLIJE SUDARA

Datum objave: 31.07.2009 22:24:00
Slika
PITANJE: imam problem sa paljenjem, opel astra karavan(dizel) 1999godište.
Problem se poceo javljati prije pola godine ne tako cesto ali posle udesa sve cešce (svaka 2dana), jednostavno nece da upali.
Udarena je sa desne strane u prednji dio na sastav vrata i blatobrana pa ne znam dali je i to možda uticalo iako nije bilo vidljivih oštecenja na motoru.Pri pokušaju paljenja uopce ne dolazi gorivo do boš pumpe, obišao sam sa njim dosta majstora, opelovih servisa i uzaludno.
U opelovom servisu su hteli zamjeniti boš pumpu, dok drugi majstori tvrde da negdje vuce zrak, uradjena je kontrola elektronike i pokazalo je da je ona u redu.Zamenjen je nosac filtera jer se sumnjalo na njega da vuce zrak, i crijeva za dovod goriva, i opet 2 dana dobro pa isti problem.
ODGOVOR:Ako visokotlacna pumpa vuce zrak to se može jednostavno ispitati. Kontrolu napravite tako da spojite posebnu posudu s gorivom direktno na pumpu, povrat goriva spojite takoder u navedenu posudu. Ako na taj nacin motor uvijek pali tada uzrok tražite u samom rezervoaru, dovodima goriva, filteru goriva s nosacem.
Ako motor i tada ima problem s paljenjem uzrok je visokotlacna pumpa ili elektroventil za zatvaranje goriva.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - ISTROŠENJA U MOTORU

Datum objave: 31.07.2009 22:18:00
Slika
PITANJE: 2 godine sam vlasnik osobnog automobila audi a4 1.8t 1998.godište prešao 170000 kilometara,uredno servisiran i servisne knjižice ,snage 150 ks. Kad je kupljen imao je oko 150000 kilometara nije bilo nekih vecih problema osim iskrivljenog prednjeg diska pa je sve u kompletu zamjenjeno kao i dotrajalo aluminijsko ramenje. Prošlo ljeto sam primjetio da je vec poceo da troši ulja otprilike 1 litru ma 2000 kilometara, te se u vrijeme velikih ljetnih temperatura culo lagano lupkanje u glavi motora pa sam vec bio posumnjao na lanac u glavi motora ili hidraulicke podizace ventila. Navedeni problem je postajao s vremenom sve veci jer kod sljedeceg servisa uliveno je ulje valvoline max life over 100000 10w40 a prethodno je bilo gradacije 5w40.Nakon promjene ulja poceo je da troši još više ulja a po preporuci servisera rekao je da ce manje trošiti, tako je potrošnja narasla ovisno o režimu vožnje normalna 1 litra ulja 1000 kilometara , malo brža 1 litra ulja 700 kilometara. Pocela se lampica kontrole ulja paliti neovisno o razini ulja u motoru pa se tako znala upaliti a da ulja bilo i preko sredine znaci normale, pa sam i posumnjao na pumpu ulja ili zaprljanje sita na istoj. U kontaktu s serviserom isti mi je naznacio da je moguc ozbiljniji kvar što ukljucuje skidanje glave motora,mijenjanje vodilica i brtvi ventila,utvrdivanje istošenosti klipova i ostalih dijelova motora ,kontrola pritiska ulja pumpe u grubom iznosu cijena minimalno 1200 eura. Takoder se problem pojavio i na turbini na blow off ventilu naime prilikom vožnje se cuje kao da nešto trese na turbini ,odnosno kao da se trese cijela ispušna grana. Otišao na pregled nigdje nije utvrdeno da je puknuta grana ispuha i da je došlo do odvajanja iste na samom motoru. Napominjem da samo kuckanje u glavi motora ovisi nekad nakon žustrije vožnje prestane ili kad se drži ulje na visini maksimuma onda se gotovo i necuje dok razina ne otpadne do sredine. Zamolio bih vas da mi date vaše mišljenje u svezi gore navedenih parametara,potrošnje ulja,mogucih kvarova,uzrok metalnog zvuka na samoj turbini prilikom aktiviranja blow off ventila,isplativosti otvaranja glave i zamjene pohabanih dijelova, samom motoru jer se pokazao kao vrlo dobar po mojim informacijama kao i mogucnosti dolaska na red servisiranja turbine jer se ista proizvodaca gerett f 16 pokazala kao dotrajala nakon 150000 kilometara pa se razmišljam i o kupnji nove nego reparaciji.
ODGOVOR:Prema vašem opširnom opisu može se zakljuciti da je nastalo istrošenje pojedinih dijelova u samom motoru. Svako otvaranje motora je radikalan zahvat koji ima svoju cijenu ( dijelovi, rad ). U ovom slucaju svakako izmjerite tlak ulja koji mora biti 5 do 7 bara na 3000 o/min i to kada motor ima radnu temperaturu. Ako je tlak dobar možete taktizirati a to znaci pažljivije voziti, ranije mijenjati ulje u motorau i filtere. U motor možete staviti i CPL aditiv ( ceramic power ). Ukoliko želite kvalitetu bez potrošnje ulja i bez zvukova u motoru tada je neophodna revizija motora . To podrazumijeva uredenje glave motora a po potrebi i uredenje donjeg dijela motora. Takav zahvat je strucno i financijski jako zahtijevan zato morate o svemu dobro razmisliti i donijeti za vas najprihvatljiviju odluku. Zvuk na turbini za sada ne bih komentirao jer je on izvan motora a potrebno ga je cuti direktno na vozilu.
na vrh Povratak na vrh

KIA SPORTAGE - PREGRIJAVANJE

Datum objave: 31.07.2009 21:22:00
Slika
PITANJE: Kia sportage 2001 god.2.0 TD,
Zadnjih dana temperatura vode se penje na maksimum narocito ako je upaljen klima uredaj.Ne znam da li ima veze ali u isto vrijeme kada je pocelo pregrijavanje ima problema sa paljenjem, tako da kada nije vožen dugo vremena prvi put se upali i ugasi odmah a drugo paljenje i kasnije kada je motor topal pali bez problema.Nivo tekucine u hladnjaku je u redu, ventilator hladnjaka radi....
ODGOVOR:Uzroci pregrijavanja na vašem vozilu mogu biti razni. Najprije pregledajte termostat i protok kroz hladnjak ( necistoca iznutra i izvana ), pumpu za vodu, tlak u rashladnom sustavu. Otežano paljenje može biti povezano s pregrijavanjem motora ali i ne mora. Problem pregrijavanja treba shvatiti ozbiljno jer visoka temperatura može oštetiti motor.
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - PROBLEMI NA MALOJ KILOMETRAŽI

Datum objave: 31.07.2009 20:06:00
Slika
PITANJE: Naime, imam octaviu 2.0 tdi pd, 2007.god., 140 ks (chipirana na 178 ks sa 9000 km) ima prijedenih 38000 km. do 37000 km sve je bilo ok a onda je pocela trošiti antifriz.Prvo u servisu zamjenili AGR ventil ali je opet trošila.Nakon toga utvrdili da glava motora ima negdje pukotinu pa stavili kompletnu novu glavu.Ja sam preuzeo auto u servisu i odmah primjetio da mi auto puno jace dimi nego prije. Napravio sam oko 300 km i otišao u servis.Utvrdili su da je usis na turbini pun ulja te da je auto u 300 km potrošio ulje od maximuma do minimuma! (isto tako kompletan motor je izvana zamrljan uljem).Pošto mi garancija vrijedi još 2 tjedna a oni žele zamjeniti samo turbinu, zanima me dali je moguce da u buducnosti imam problema sa dijelovima kao što su: klipovi,karike, radilica i sl., tj, dali da tražim promjenu cijelog motora?
ODGOVOR:Potrošnja ulja i ostali problemi koje ste naveli su vrlo rijetki na tako maloj kilometraži uz pretpostavku da se motor nije pregrijao i da je redovito servisiran. Obzirom na navedeno logicno je za ocekivati da ce i u buduce biti problema s motorom ukoliko se sada ne poduzmu potrebne mjere . Dobro bi bilo da se utvrdi stanje kompresije i istrošenosti motora a to se može tek nakon demontaže glave motora ( u ovom slucaju ). Takoder je moguce ustanoviti i istrošenost turbine. Ako postoje istrošenja na cilindrima i vodilicama ventila ista se moraju sanirati inace ce motor i dalje trošiti još više ulja. Najbolja varijanta je zamijena kompletnog motora.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES M190 - HIDROPODIZACI ?

Datum objave: 31.07.2009 19:50:00
Slika
PITANJE: Vidim da imate puno posjete na vašoj web stranici, što je znak pokazatej da ste vrlo strucni u svojoj struci.
Imam jedno pitanje:Posjedujem M-190 dizel 1986.g. i motor mi radi vrlo bucno, kada se zagrije dosta je tiši ali i dalje je to bucnije nego bi
trebalo biti. Majstor mi kaže da bi uzrok mogle biti ulošci dizni, a neki kažu da bi mogli biti hidropodizaci.Ukoliko bi bili hidropodizaci, procitao sam na jednom forumu da se oni mogu oprati u benzinu i onda auto radi ok.Molim vas za potvrdu ove tvrdnje i savjet šta da radim ....
ODGOVOR:Neispravni hidropodizaci imaju karakteristican zvuk lupanja i mogu biti uzrok. Hidropodizaci se mogu rastaviti, oprati i ponovo složiti. Nakon toga vidjeti cete koji efekt ste postigli. Nije realno ocekivati da se na tako starom vozilu uvijek postižu zadovoljavajuci rezultati postupkom pranja podizaca.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - POSTAO BUCNIJI

Datum objave: 30.07.2009 18:11:00
Slika
PITANJE: Imam Renault Megane II dci 1.5 iz 2003. Sve je bilo u redu do prije godinu dana. Na nekih 70.000 km odjednom je motor postao bucniji i pojacale su se vibracije. Na servisu su rekli to je dizelaš i sigurno je popustio nosac motora pa su ga zamjenili. U pocetku je sve opet bilo u redu, ali nakon 2-3 mjeseca ponovo su se pojavili pojacana buka i vibracije. U drugom Renault servisu su ponovo pregledana oba oba nosaca motora i recene mi je da su u redu, a da je bucniji motor vjerovatno posljedica predenih kilometara. Kad gasim auto motor se 2-3 puta zatrese malo jace nego što bi trebao. Meni se cini da je 70.000 km prerano za pojacanu buku i vibracije motora.Što bi mogli biti moguci uzroci?
ODGOVOR:U ovom slucaju najprije treba utvrditi da li navedena buka dolazi iz motora ili izvan motora. Ako buka dolazi/nastaje u motoru stvar je hitna i potrebna je intervencija odmah. Moguci uzroci buke u motoru su pojedina istrošenja glavne osovine motora, klipnog mehanizma, razvodnog mehanizma, ventilske grupe, bregastih osovina. Ako buka nastaje izvan motora situacija je lakša i jeftinija u smislu popravka. Moguci uzroci su pojedini agregati na samom motoru, nosaci motora, ispušni sustav, mjenjac s transmisijom. Ispitajte navedeno.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - RUČNA KOČNICA

Datum objave: 27.03.2011 13:53:16
Slika
PITANJE:

Zanima me koji je pravilan nacin potezanja rucne. Da li se onaj gumb na njoj stisne samo prilikom spuštanja a kod podizanja da se mora cuti zvuk zubaca po kojima ide ili se i podiže držeci gumb.

ODGOVOR:

Prilikom zatezanja rucne kocnice gumb ( dugme ) nije potrebno koristiti a zvuk zubaca se treba cuti.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 - PROMIJENIO ZVUK

Datum objave: 30.07.2009 11:50:00
Slika
PITANJE: Imam citroen c3 star 2 godine, prešao oko 50 000 km, motor je 1.4 HDI. Auto radi normalno.. ali problem je u tome što se zvuk automobila odnedavno promijenio.. kada radi cuje se siktanje motora (kao da negdje ispušta zrak, malo zvuci smiješno al ne znam kako to objasniti, kao da neki kompresor druka izmedu taktova), zatim se kada je auto u leru osjeti miris ispušnih plinova u prostoru za putnike. Prije nekoliko dana sam vozio auto na kanal da vidim stanje auspuha i cini mi se da je sve ok, ne vidi se nikakava hrda. Neki ljudi kažu da su možda dizne zacepljene. E sad... ovo je dio gdje bih vas molio za pomoc... što bi mogao biti razlog ovome kvaru i ako su dizne da li postoji neka tekucina koju bih nasuo u rezervoar (recimo neka vrsta sredstva za pranje) da bi se procistile ili moram voziti u servis? Da li znate koliko bi eventualno koštao popravak?
ODGOVOR:Zvuk koji cujete može nastati radi propuštanja stlacenog zraka na visokotlacnoj strani turbine. Moguca mjesta propuštanja su svi spijevi tlacnih cijevi, intercooler, usisni kolektor. Ako ste osjetili ispušne plinove u kabini uzrok tome je neispravan ispušni sustsav a propuštanje se dogada kod motora ili u prvoj polovini ispušnog sustava. Dize nisu uzrok navedenim problemima. Na vaše pitanje da li morate ici u servis najbolje znate vi , meni nisu poznate vaše mogucnosti niti sposobnosti.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - TEMPERATURA MOTORA

Datum objave: 05.07.2009 09:03:00
Slika
PITANJE: Primjetio sam sad preko ljeta temperatura auta u guzvi u gradu mi naraste preko 95 a ako je jaca guzva zna i do skoro 100 doci i tek onda se pali ventilar i onda pada temp. zanima me jel moguce da se tek tad pali i dal je moguce da je to do tekucine rashladne posto je nisam mjenjao 2 god?
ODGOVOR:Rashladna tekucina nije uzrok ali može biti termoprekidac, termostat, necist hladnjak. Nekada je uzrok i indikator temperature koji daje podatke koji su veci od stvarnih. Dobro bi bilo izmjeriti stvarnu temperaturu motora preciznim instrumentom.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 AVANT - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 05.07.2009 08:52:00
Slika
PITANJE: Interesuje me dali mozete da mi date savet, upitanju je Audi A4 avant 2002 godiste 1,8 turbo 163 konja. Imam dilemu sa ugradnjom sekvent plinskim uredjajem zato sto dobijam razne informacije, jedni tvrde da je ugradnja moguca bez problema dok drugi imaju lose iskustvo kazu hoce da izgore ventili i da strada bobina zato sto je turbo motor.Molim pomoc
ODGOVOR:Na vaše vozilo normalno se može ugraditi plinski sustav bez posljedica za motor i ventile. Bitno je da sustav bude odgovarajuci i da montaža i podešavanje budu strucni.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - SUSTAV ZA GORIVO VUCE ZRAK

Datum objave: 05.07.2009 08:35:00
Slika
PITANJE: Upalio sam auto i nakon minute se ugasio,pokušao sam ga upaliti ponovno medutim nakon par minuta verglanja(motor se dosta tresao)nije se upalio,otvorio sam poklopac motora,tamo ima pumpa kojom napumpate gorivo rucno,primjetio sam da u crijevu nije bilo goriva, bilo je zraka i dosta napjenjenog goriva,uglavnom napumpao sam gorivo i auto je upalio,provozao sam se i sve je bilo ok,ali pri ponovnom paljenju opet ista stvar,filter goriva je promjenjen odma drugi dan ali ista stvar,svaki puta kad krecem moram napumpati gorivo,tocim na OMV-u premium dizel,jel to ima kakve veze sa gorivom ili zrakom u sustavu motora.
ODGOVOR:Prema vašem opisu sustav za gorivo vuce zrak a to ne smije. Zrak se skuplja u VT pumpi te radi toga prilikom paljenja motor ne dobiva gorivo i ne pali ( dok se napumpa rucnom pumpicom ). Ispitajte sve spojeve i dijelove sustava goriva od rezervoara do motora, kriticno mjesto se mora pronaci i otkloniti kvar. Gorivo nema utjecaja na ovu pojavu.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - KONZERVIRANJE MOTORA

Datum objave: 27.03.2011 13:42:30
Slika
PITANJE:

imam za Vas jedno pitanje a tice se cuvanja motora. Radi se o sljedecem:
Kupio sam razbijen automobil koji je vec duže vrijeme stajao, sebi za dijelove pošto je jako teško naci dijelove za moj automobil. Auto je stajao oko 1 godine, i nakon tog perioda nakon malo dužeg verglanja auto je upalio. Sada kada sam izvadio motor iz njega zanima me kako ga po pravilu cuvati a da ne dode do nekog oštecenja u motoru, jer ce stajati duži vremenski period. Mene zanima Vaš savjet kako ga pravilno cuvati, neki mi savjetuju da naspem ulje do kraja cepa, okrecem radilicu nakon odredenog vremena... , ali mene zanima Vaše cijenjeno mišljenja kako sacuvati motor koji ce stajati i nakon koliko treba okretati radilicu, dakle svi koraci koji podrazumijevaju cuvanje motora koji ne može upaliti

ODGOVOR:

Vaš motor možete konzervirati tako da ispustite staro ulje iz kartera i zatvorite opet karter, demontirajte svjecice i u svaki cilindar stavite motorno ulje ( kada ulje bude u cilindru lagano okrecite radilicu da se to ulje rasporedi na sve dijelove cilindra, nakon okretanja po potrebi dopunite još malo ulja ), ponovo stavite i zategnite svjecice, zatvorite ulaz zraka u usisnu granu, zatvorite ulaz zraka u ispušnu granu. Nakon ovoga postupak je gotov.
U motor treba staviti novo ulje i to oko 1 dl . Ulje stavite u cilindre a ne u karter. Radilicu nije potrebno okretati nakon postupka koji sam opisao.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - LAMPICA ULJA SE NE GASI ODMAH

Datum objave: 05.07.2009 08:04:00
Slika
PITANJE: Imam ford fiestu 1.1 93. god. i slijedeci problem : Kada je palim ujutro ili ako mi stoji preko dana( npr. par sati) lampica od ulja mi se ne ugasi odmah vec nakon neke 2 - 3 sekunde.Ista stvar mi se dogadala i prije 3 god. ( oko 40 000 km ). Tad sam promjenio uljnu pumpu I do sada je bilo u redu..Dok se lampica ulja ne ugasi kao da mi motor ima cudan zvuk.U cemu može biti problem?
ODGOVOR:Zakašnjenje gašenja kontrolne lampice za tlak ulja može nastati radi mnogo faktora i to : neodgovarajuce ulje ( pregusto ), istrošenje ležajeva radilice , istrošenje rukavaca radilice, istrošenje pumpe za ulje ( rijetko se dogada ), istrošenje ostalih dijelova u motoru koji su pod tlakom ulja, necist motor iznutra, suženje uljnih kanala, neodgovarajuci filter za ulje.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CALIBRA - PUNO PROBLEMA

Datum objave: 02.07.2009 23:06:00
Slika
PITANJE: Imam nekoliko problema sa mojima automobilom i tragajuci za resenjem dodjoh do stranice vase gde odgovarate na interesantna pitanja ljudi kojima je potreban savetnik ili strucna pomoc.E i ja sam jedan ot tih.U cemu je kvaka,da krenemo sa prvim pitanjem
Vozim Opel Calibru 2.0 4x4 turbo 1992 c20let motor ako sam upamtio kako valja,imam dosta problema ali idemo redom.
1) Na bord kompijuteru u gornjem levom uglu pojavilo mi se slovo F.
Sta bi to moglo da znaci ?Slovo f ne gubi se ma koja opcija bor kompa je u pitanju,potrosnja,stoperica....
2)Imam problem sa protokomerom za vazduh - neko je budzio od neke astre i nema mi cug - sada je protokomer sa onom usijanom zicom,da li je i njen original takav i gde moze da se nadje.Guta,slabo vuce-preko
5 000 o/min skoro nikako.
3)Gde da nadjem hidrokvacilo za 4x4,polovno naravno.
Eto ako vas nisam udavio to bi bilo to.Imam mnogo problema sa tim autom ali ne bih ga prodao jel sa tim problemima retko ko bi ga i kupio.
ODGOVOR:Vaše vozilo je staro 17 godina i sigurno je promijenilo mnogo vlasnika a isto tako i servisa. Nestrucni servisi a i poneki vlasnici vozila ne obavljaju servise i potrebne popravke redovito niti po pravilima struke i zato se na takvom vozilu može nagomilati puno grešaka i kvarova. Ukoliko netko drži do svoje strucnosti i profesionalnosti tada nece ugraditi stari ( rabljeni ) rezervni dio za koji niti nezna da li je ispravan niti ga može ispravno ispitati. U ovom slucaju najprije treba ispitati mehanicko stanje motora ( kompresija, faza, stanje bregaste osovine, propuštanje usinog kolektora ), nakon toga treba provjeriti tlak goriva, kolicinu goriva, injektore. Tek nakon pvoga mogu se ispitati mjerac mase zraka, MAP senzor, potenciometar, ECT senzor i ostalo. Slovo "F" koje navodite ne znaci ništa, to može biti radi dotrajalog zaslona ( displeja ). Na kraju bih naglasio da se ne bavim nabavkom niti prodajom bilo kakvih dijelova a pogotovo ne rabljenih dijelova.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 3 - KAKO POVECATI SNAGU ?

Datum objave: 02.07.2009 23:00:00
Slika
PITANJE: Da te pitam za savjet.
Kako da povecam broj obrtaja motora i povecam snagu,kod G-III 128KW.Trebam ubaciti drugi mjenjac,koji ima vecu snagu a manju brzinu,kao npr.kod teretnih vozila.Tako da u trecoj brzini mogu razviti max.100 km/h ili cetvrtom 140.,al da imam snagu zbog brdskih trka.
Kao strucnjak ,sta mi predlazes?
ODGOVOR:Najjednostavniji nacin za povecanje snage je CHIP TUNING. Na taj nacin mijenja se upravljacka mapa motora u cilju povecanja snage motora. Drugi nacin je mehanicka dorada na glavi motora ( obrada ventila, ugradnja tvrdih opruga vantila, ugradnja druge bregaste osovine, poliranje usisnih i ispušnih kanala ), modifikacija ispušnog sustava ( ugradnja sportskog ispušnog sustava ). Zahvat u motor i ispušni sustav nije jeftin a za cijenu se možete raspitati u specijaliziranim ducanima za TUNUNG .
na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA - SDI I TDI MOTOR

Datum objave: 01.07.2009 22:52:00
Slika
PITANJE: Kako Vas smatram izuzetnim znalcem i strucnjakom vjerujem da cete mi, naravno kad uhvatite malo vremena, objasniti u cemu je razlika izmedju SDI i TDI motora (Imam Seat Cordobu 1,9 TDI i volio bih znati zbog cega je ona 22 KS jaca od SDI verzije, i kako je moguce da su ove TDI sa crvenim I i DI jace i po 30-ak KS, a iz iste kubikaze?)
ODGOVOR:Razlika je u turbinskom punjacu. SDI ( saugh direct injection ) je usisni motor s direktnim ubrizgavanjem goriva u cilindar. TDI ( turbo diesel direct injection ) je turbo motor s direktnim ubrizgavanjem goriva u cilindar. Ovaj drugi radi turbine ima 22 ks više. Motori s crvenim "I" i "DI" su novija generacija motora s oznakom TDI PD ( pumpe dise ), tlak ubrizgavanja goriva kod PD motora je 1800 bara a kod ranije spomenutih je 300 bara. Nemojte se cuditi kako je to moguce, to nije cudno jer se svaki novi motor usavršava i odgovara izazovima ekologije, potrošnje, snage, i ostalih performansi.
na vrh Povratak na vrh