Danas je: 03.08.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

DAEWOO MATIZ - SLABO VUCE

Datum objave: 16.01.2009 17:41:00
Slika
PITANJE: dewoo matiz 0.8 motor godina je 2003. taj matiz nekako slabo vuce a kada je hladan motor na niskim okretajima nekada neprima gas, malo zacuka i ponovno krene, na ler gasu dosta nemirno radi, u sevisu su rekli da je sve uredu jer se ona žuta lampica ugasi kad se motor upali, pitao sam ih da mi poštelaju paljenje medutim rekli su mi da taj matiz ima fiksno paljenje i da se nemože štelati, to me zanima jel moguce da ima fiksno elektronsko paljenje koje se nemože štelati kako oni kažu? nego kad to rikne samo se zamijeni i to je to. jel moguce da zbog landa sonde se dogada da nemirno radi i da slabo vuce i dal je moguce da dok se ta žuta lampica gasi da je sve u redu, oni kažu da je ta lampica glavni pokazatelj i ako ona u vožnji svijetli da je to znak kvara što kod mene nije slucaj.
ODGOVOR:Kut paljenja na vašem vozilu se ne podešava u klasicnom smislu vec korekciju po potrebi radi upravljacka centrala ( dobiva informacije od senzora detonacija ). Do rješenja se može doci na nacin da se obavi kompletna dijagnostika motora a to znaci detaljan pregled mehanickog sustava motora, pregled sustava ubrizgavanja, pregled sustava paljenja. Ovom prilikom ne bih navodio sve dijelove i sklopove koji mogu raditi probleme jer ih ima zaista puno a precizan odgovor se može dobiti nakon obavljene dijagnostike. Tada možete znati i cijenu potrebnog dijela/dijelova i cijenu popravka.
Na vašemu vozilu možemo napraviti sve što treba.
na vrh Povratak na vrh

DAEWOO TICO - ZVUK AUTOMATA ŽMIGAVCA

Datum objave: 12.01.2009 18:53:00
Slika
PITANJE: molim Vas odgovor na pitanja koja ce Vama zasigurno biti smiješna ali meni danas i nije bilo smiješno / više sam bila pomalo ljuta /.
Bila sam u ovlaštenom servisu izmedu ostalih i za Daewoo vozila. Pregled prije tehnickog pregleda jer mi je istekao tehnicki. Receno mi je da je žica od maglenki strunula i da ju treba zamijeniti. Takoder jedan zadnji žmigavac ne radi. Ja sam rekla da se cuje kliktanje kada upalim bilo koji, desni ili lijevi žmigavac pa ako ne radi kako se to onda cuje. Receno je da je to jedan žmigavac koji ja ne vidim. Prije toga sam dala oprati auto u istoj firmi pa su se od pranja zaledile bravice i nisam mogla uci u auto. Otišla sam u servis pitati da li možda imaju sprej jer mi je bravica zaledena. Rekli su da to je sada problem ali da nemaju sprej.
Pitanja: 1. da li Tico sx ima nekakove maglenke
2. ako ne radi neki od zadnjih žmigavaca da li bi se culo kliktanje kao da je sve u redu. Pitam iz toga razloga jer kod 2 auta koja sam imala prije ovog ako žmigavac nije radio nije se culo to kliktanje
3. da li je moguce da servis za popravak vozila nema nikakav sprej koji bi poslužio za otvaranje zaledene bravice.
Da napomenem, ipak sam otišla na tehnicki pregled i nitko nije spominjao /kao ni do sada/ maglenke a i žmigavci su radili. Bravicu otkljucavam zagrijavajuci upaljacem kljuc i bravicu / dok ne kupim sprej/.
ODGOVOR:Zvuk koji cujete prilikom rada žmigavca dolazi od automata žmigavaca, isti se može cuti i kada žmigavac ne radi ali tada zvuk može biti ubrzan. Vi kao vlasnik vašeg vozila sigurno znate postoje li prednja svijetla za maglu, ista nisu obvezna. Zadnje svijetlo ( crveno ) sigurno postoji jer je to obveza radi vožnje u magli kada je vidljivost smanjena. Ne bih komentirao trece pitanje jer nije strucno. Sve što ste nabrojili govori puno o profesionalnosti osoblja servisa a to je za njih kontraproduktivno.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA - ZVUK PRILIKOM PALJENJA

Datum objave: 12.01.2009 18:44:00
Slika
PITANJE: Vozim Xsaru exlusive 2.0 Hdi staru 5 godina prvi vlasnik cca 60000 km. redovno servisirana, problem se javlja kada auto palim ujutro uredno se na kontrolnoj tabli pojavi signal grijaca ako je temperatura ispod nule, kada se pokrene motor, cuje se jedan zvuk sa kontrolne ploce (kao da niste ugasili svijetla prije nego što izadete iz auta) , koji se nakon 1-2 sekunde gubi, kada u toku dana ponovno palim auto koji sam predhodno vozio taj zvuk se više ne pojavljuje, primjetio sam ta se taj zvuk pojavljuje ako su predhodno automatski upaljeni grijaci motora. Za dana kada je toplije ne pale se grijaci i nema toga zvuka. I u prvom i u drugom slucaju auto upali iz prve bez verglanja i normalno vuce potrošnja je uredna od 6,5-7,5 l/100 km kombinirane vožnje.Je li moguce da su grijaci motora slabi , pa ih je potrebno promjeniti, ili treba promjeniti cjele injektore , jer sam cuo da HDI motori na injektorima imaju žarne niti. Možete li objasniti ukratko princip rad HDI motora, ili me uputiti gdje se možemo više educirati po tom pitanju, na netu.
ODGOVOR:Instrument ploca je elektronska i može se raditi kompjutorska dijagnostika iste. Navedeno zujanje potrebno je definirati neposredno na vozilu. Grijace ne treba mijenjati ako su ispravni , mijenjaju se samo ako neki od njih ne radi. Dize nemaju nikakve žarne niti nego samo mehanicki i elektricni dio , istim upravlja racunalo. Mjenjaju se samo po potrebi kada se ustanovi da ne rade ili da loše rade. HDI motor radi na nacin da dobavna pumpa šalje gorivo do visokotlacne pumpe a ova zatim stvara visoki tlak od 1.500 bara . Pod navedenim tlakom osim pumpe nalazi se i zajednicki sabirnik ( Rail ) i dize. U datom momentu racunalo otvara dize i tako opskrbljuje pojedini cilindar s gorivom. Za više znanja potrebno je nabaviti strucnu literaturu i pohadati specijalna dodatna školovanja iz željenog podrucja. Pravo znanje na NET-u nije moguce steci.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2i - ALTERNATOR ?

Datum objave: 12.01.2009 18:24:00
Slika
PITANJE: Posjedujem fiat punto 2004. g. 1.2 16 v motor.
Sve je bilo u redu do sada (naravno haha), upalila mi se lampica akumulatora i naravno ostao sam bez serva, auto mogu još upaliti , prikopcao sam unimer i vidio da je napon na akumulatoru 11.40-50 V, znaci nedostaje mi punjenje, zakljucak alternator je vjerojatno crkao...e sada molba da li on (ja sam elektricar po struci i radim kao serviser za elektro alate bušilice, brusilice...) znaci sam alternator da li ima cetkice ili da li je možda otišao ležaj (nije ništa prethodno zujalo)..ili nešto kako bih ga ja mogao rastaviti i naci uzrok kvara da ga sam popravim ... ili koji su uobicajeni kvarovi na njima?
ODGOVOR:Alternator na vašem vozilu ima cetkice i klizne kolute ( nema kolektor ), isto tako ima regulator napona i diodni most ( tri plus i tri minus diode ). Alternator proizvodi izmjenicnu struju i preko diodnog mosta isti pretvara u istosmjernu struju. Kada je ispravan alternator i regulator napona izlazni napon treba biti 13,8 V do 14,8 V. Ako to nije tako najcešci uzroci su regulator napona i ili dijelovi alternatora ( sve se vidi kada se rastavi alternator ). Akumulator mora imati kapacitet iznad 60% ako je niži onda ga treba zamijeniti. Prije radova na alternatoru ispitajte koliki je izlazni napon iz alternatora.
na vrh Povratak na vrh

SEAT LEON - PROBLEM SA MJENJACEM

Datum objave: 12.01.2009 18:13:00
Slika
PITANJE: Imam problem sa mjenjacem Seat Leon 1,9tdi 66kw/90ks 2002.g.sada imam oko 135 000,00km na satu.Prilikom vožnje po auto cesti,odprilike oko 130-140km/h iskocio mi je mjenjac iz pete brzine i kada opet stisnim kvacilo i ubacim u petu brzinu on vozi normalno nekih 500-600m i opet mi iskoci iz brzine to mi se dogodilo oko 5 puta i kasnije nisam imao problem sa mjenjacem.Dali je kakva greška u mom mjenjacu ili mi je s necim drugim prouzrocit kvar na petoj brzini.
ODGOVOR:Mjenjac može iskakati iz brzine radi dva razloga i to radi istrošenosti mehanizma za šaltanje što ukljucuje sve komande od mjenjaca do rucke za šaltanje u kabini te radi istrošenosti unutar samog mjenjaca. Prvo spomenuto istrošenje je jednostavnije i jeftinije za popravak ( nekada se može postici rezultat samim podešavanjem mehanizma za šaltanje ). Drugo istrošenje u samom mjenjacu je zahtjevnije jer podrazumijeva demontažu i potpunu reviziju mjenjaca. U ovom slucaju cinjenice se mogu utvrditi kada se vozilo podigne na servisnu dizalicu . Pregledajte kvalitetu ulja u mjenjacu jer može sadržavati metalne cestice ako je nastupilo znacajno istrošenje u mjenjacu
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - GRIJACI

Datum objave: 12.01.2009 18:09:00
Slika
PITANJE: Iznenadio sam se kad sam tražeci po internetu naišao na vašu stranicu sa savjetima.Za svaku pohvalu!..Imam problem sa opel astrom (motor je td 1.7 isuzu 82ks).Auto ima 400 000km i do sad palio bez problema, zagrijem auto dva do tri puta dok ne cujem klik za grijace tj. valjda dok ih ne iskljuci i upali odmah. Naime prije dva dana kad ujutro sjednem okrenem kljuc , iskljuci grijace , zatim ocu da ucinim to još jednom al ne pali vec lampicu za grijace a ni nikakav klik se ne cuje.Te kad palim auto du vergla i teže upali uz bacanje oblaka dima...grijaci i dizne su mijenjani prošle godine..
ODGOVOR:Uzrok navedenog stanja koji se razlikuje od prijašnjeg treba tražiti na senzoru temperature motora ili na upravljackom modulu za grijace. Najprije se ispituje senzor temperature a zatim modul.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - PROBLEMI NAKON PRANJA

Datum objave: 10.01.2009 13:18:00
Slika
PITANJE: Imam problem kod Opel astre 1.7 tdi, 2002 godište. Problem je nastao nakon pranja astre, auto se ugasilo nakon par minuta vožnje i nije moglo više da se upali.Na dijagnostici utvrdena je greška da je otišao kompjuter pumpe za gorivo, taj isti je repariran i postavljen i od tada
redovno pali, ali trza u vožnji, ponaša se kao da nema goriva, cesto se gasi, 2-3 dana nema problema oko paljenja, pa opet, odvezem se parkiram i obicno zovem šlep za nazad kuci, dok oni stignu nakon 3-4 h, ja probam i upalim astru i vratim se nazad. Na turaži preko 1500 o/min zatrza i ugasi se, a do 1500 o/min ponaša se normalno.Taj problem traje 2 mjeseca.
ODGOVOR:Svako pranje motora je rizicno i tom prilikom mogu nastati oštecenja i na ECU upravljackoj centrali. Prema vašem opisu kvar nije otklonjen a samim tim vozilo je nepouzdano. Prvo što treba napraviti je da se rastavi svaki elektricni konektor na i oko motora, isti se trebaju ocistiti, osušiti i tretirati sa odgovarajucim sredstvom za bolji kontakt ( kontakt sprej ), na taj nacin treba urediti i glavni konektor na ECU centrali. Nakon ovoga potrebno je napraviti ispitivanje svih senzora, davaca i aktuatora na motoru ( možda neki od njih nije ispravan ). Nakon navedenih radova po potrebi treba ispitati i ECU centralu jer postoji mogucnost i njezinog oštecenja.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO - NESTAJE RASHLADNA TEKUCINA

Datum objave: 05.01.2009 18:26:00
Slika
PITANJE: imam par pitanja u vezi twinga 97. godina. u zadnjih par dana sam uocio da mi antifriza fali,svako malo ga nadolijem i uvjek ga fali. pogledao sam pod auto i nigdje se ne vidi da curi.kad je zagrijan i kad otvorim posudu za antifriz naglo mu padne volumen i cuje se koda ga mašina posrce u sebe.da li moram kompletan sistem ispraznit i ponovno ga napunit,jer do sada sam ga samo nadopunjavo,ili je u pitanju neki kvar,i koliko otpr. stane rashladne tekucine u sistem.
ODGOVOR:U rashladni sustav stane 5,5 litara. Curenje rashladne tekucine nije moguce uvijek vidjeti jer ista može curiti po vrucem dijelu motora i tom prilikom se tekucina pretvara u paru a trag curenja ne postoji. Drugi nacin je gubitak tekucine kroz motor i tada se curenje ne vidi jer se tekucina opet pretvara u paru i iz motora izlazi s ispušnim plinovima. U ovom slucaju potrebno je utvrditi na koji nacin nestaje rashladna tekucina i prema tome poduzeti potrebne mjere.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - ZAMJENA DISKOVA ?

Datum objave: 04.01.2009 20:44:00
Slika
PITANJE: automobil golf 4 sdi 98 godiste..130000km..plocice su mi lose i doslo je vrijeme zamjene,,dali trebam i diskove mjenjat?koliko mm je minimalna mjera diska?samoventilirajuci su...imaju dosta ruba i malko zna zatrest na pedali...dali ih promjeniti
ODGOVOR:Nema nikakvog razloga da ne zamijenite diskove koji su dotrajali ( istrošenje vece od 4 mm i aksijalni udar-vibracije ). Tokarenje diskova nije rješenje jer im se na taj nacin smanjuje aktivni presjek stjenke a prilikom obrade nastaje i unutrašnja napetost radi koje može nastati deformacija nakon nekoliko jacih kocenja. U ovom slucaju najbolja odluka je novi diskovi ( kvalitetni ), nove disk plocice ( moraju imati naveden broj atesta ), nova kocna tekucina ( oznaka DOT 4 ).
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - SELEN BLOKOVI OVJESA

Datum objave: 04.01.2009 20:33:00
Slika
PITANJE: Na Audiu A4 iz 95 godine kada je auto hladan i kad je vani ispod nula cuje nekakvo skripanje.To se cuje samo kod prelaska preko ležceg policajca.Nakon nekog vremena taj zvuk prestane i sve je ok .Napominjem samo preko ležecih kada se auto zaljulja ,preko graba i neravnina je u redu .
ODGOVOR:Zvuk koji cujete stvaraju selen blokovi ovjesa, ima ih više i treba tocno otkriti koji od njih stvara opisani zvuk. Uzrok tome jest gumeni dio selen bloka a navedena pojava ne utjece na kvalitetu vožnje osim što ponekad može živcirati.
na vrh Povratak na vrh

BMW 320 - LETVA VOLANA

Datum objave: 04.01.2009 20:19:00
Slika
PITANJE: Posjedujem BMW 320i iz 92'. Imao sam "standardni" problem curenja ulja na letvi volana. Curenje nije bilo jako ali je znao ostati trag ispod auta. Prosjecno je trebalo doliti 1dcl mjesecno.
Rastavio sam je i promjenio sve gumice unutra (korišteni OEM dijelovi marke SWAG). Vizalnim pregledom komponenti letve nisu uoceni risovi niti pojava korozije. Jedino nisam provjerio mjere same letve zbog neposjedovanja mikrometra i buduci da ne znam originalne mjere. Sve je sastavljeno i uliveno je ulje INA ATF Super (dextron 2 prema zahtjevima tvornice). Sve je bilo u redu 2 mjeseca, kada je opet procurila. Postepeno na lijevoj strani, a kasnije i na desnoj. Od reparacije je prošlo cca 8 mjeseci i sada dolijevam oko 1l ulja mjesecno. Ispod auta ostaje prava lokva ulja prvih pola sata nakon parkiranja. Molim vas mišljenje o mogucim propustima s moje strane. Pretpostavljam da nove gumice imaju prevelik zazor jer je letva pohabana. Da li se letva smije tokariti? Mogu li se onda napraviti gumice po mjeri (manjeg unutarnjeg promjera)? Mogu li se na original gumicama staviti manje opruge kako bi bolje pritiskale gumice na letvu da se ne mora tokariti? Zašto se pojacalo curenje? Ne bi li trebalo biti manje zbog novih gumica? Ipak bi zazor trebao biti manji!! Da li bi se to izbjeglo originalnim gumicama (od BMW-a)?
ODGOVOR:Popravak zubnih letvi volana ne rade uobicajeni servisi nego specijalizirane radionice koje posjeduju odgovarajuce rezervne dijelove i odgovarajucu opremu. Nije rijedak slucaj da nakon pregleda letve volana pregledana letva bude odbacena kao škart. Iz ovoga možete zakljuciti da nema nikakvog tokarenja niti improvizacija jer se radi o upravljackom mehanizmu koji mora biti potpuno pouzdan s faktorom sigurnosti 5. Vi na vašem vozilu možete raditi zahvate po vašoj volji ali ja vam to ne savjetujem jer na taj nacin ugrožavate sebe a i druge .
na vrh Povratak na vrh

LANCIA THEMA - NECE UPALITI

Datum objave: 04.01.2009 20:10:00
Slika
PITANJE: IMAM LANCIU THEMU S MOTOROM 2.0 8V 120 KS BENZINAC I MIJENJO SAM ZUPCASTI SVE SAM OZNACIO DA MI SE NE POMAKNE I STAVIO SAM REMEN ZATEGO I NECE UPALIT I POSLJE PROBAM GA STAVIT U FAZU PO TOCKAMA NA BREGASTOJ I RADILICI ISTO NECE I GLEDAM STA JE I VIDIM DAMI NECE DAT ISKRU NA SVJECICU STA MISLITE STA JE BILO DA SAD ODJEDNOM NEMA ISKRE STAVI SAM SVJECICU U OTVOR KABELA NA BOBINI DA PROVJERIM ISKRU I NISTA NEMA ISKRE MOLIM VAS RECITE MI STA DA RADIM STABI TO MOGLO BIT. MOTOR JE PRIJE RADIO SUPER .SAMO SAM VIDIO DA JE REMEN BIO NAPUKO PA SAM GA HTIO PROMJENIT. MOLIM POMAGNITE MI.
ODGOVOR:Prvo i najvažnije je da motor bude tocno u fazi po oznakama. Nakon ovoga ispitajte senzor radilice, sve elektricne konektore na i oko motora. Provjerite ima li struje na elektronici paljenja, bobini i visokonaponskoj strani sustav paljenja. Provjerite i glavni konektor ECU centrale. Pregledajte i kutiju s osiguracima i relejima.
na vrh Povratak na vrh

ALFA 156 - BROJ OKRETAJA MINIMUMA

Datum objave: 02.01.2009 15:20:00
Slika
PITANJE: Na alfi se dešava da prilikom usporavanja i zaustavljanja okretaji padnu na otprilike 500 i dignu se na otprilike 1500 i tako otprilike jednom ili dva puta te se onda okretaji smire na 800.Motoric minimuma je novi ali problem je ostao.Auto dobro vuce.Da li to može biti zbog injektora, faze, svijecica ili neceg drugog?
ODGOVOR:Na broj okretaja minimuma ( u leru ) može utjecati zaista mnogo pojedinih faktora, najcešce su to komponente sustava ubrizgavanja te je radi toga potrebno raditi test i kontrolu istih. Moguci uzroci su : propuštanje usisnog kolektora, elektricni konektori, EVAP ventil za provjetravanje rezervoara, EGR ventil, lambda sonda, senzor leptirastog ventila, senzor položaja aktuatora minimuma, TP senzor, ECT senzor temperature, MAF senzor, MAP senzor tlaka, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO - GUŠENJE NAKON 2500 OKRETAJA

Datum objave: 02.01.2009 15:15:00
Slika
PITANJE: HVALA STA NESUMJATE U MENE,VAKO MEHANICKO STANJE MOTORA JE DOBRO I VIŠE OD TOGA,STA BI MI VI PREPORUCILI DA PRVO POGLEDAM U CEMU JE KVAR, A PROBLEM JE GUŠENJE NAKON 2.500 OKRETAJA VI STA NAVELI DA MOŽE BITI SENZOR TEMPERATURE MOTORA,SLABO ZABRTVLJEN USISNI KOREKTOR,TLAK GORIVA,BOBINA,PROBIJANJE VISOKOG NAPONA,ECU CENTRALA,OD CEKA DA POCMEM,JELI MOŽETE POJASNITI KAKO PROVJERITI TO SVE NA KOJI NACIN .
ODGOVOR:Ispitivanje zapocnite slijedecim redom, najprije provjerite fazu motora, izmjerite tlak goriva ( servisni manometar ) , ispitajte injektor ( mlaz goriva se osvijetli stroboskop lampom ), ECT senzor temperature ( unimer uredaj radionicki ), propuštanje kolektora ( komprimirani zrak, specijalni sprej ), bobina ( dvokanalni oscilioskop ), visoki napon-probijanje ( mototester s prikazom primarnog i sekundarnog napona ), potenciometar leptirastog ventila ( unimer radionicki uredaj ). Na kraju ako bude potreba ECU centralu možete ispitati servisnim racunalom ili provjerom signala na pojedinim pinovima glavnog konektora.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - ZRAK U RASHLADNOM SUSTAVU

Datum objave: 28.03.2011 10:44:31
Slika
PITANJE:

Nadopunio sam tekucinu u rezervor, ali neznam na koji nacin odstraniti zrak iz rashladnog sustava. Postoji jedan dio na crijevu izdleda kao ventil, ali kad skinem kapicu sa ventila iz njega ne izlazi nikakav zrak niti tekucina, ili što bi vec trebalo,cak ni kad upalim auto. Pa me zanima ako mi možete malo to objasniti kako i šta da ucinim.

ODGOVOR:

Zrak iz rashladnog sustava se rješava na slijedeci nacin: puniti rashladnu tekucinu u hladnjak dok isti ne bude potpuno pun, napuniti i ekspanzionu posudu, upaliti motor, osloboditi ventil za zrak ( vec ste ga naveli ), pricekati dok ne pocne izlaziti samo tekucina ( prije toga izlazi zrak i kapljice tekucine ), nadopuniti ponovo rashladni sustav, zagrijati motor, po potrebi dopuniti još tekucine.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ELANTRA - LAMBDA SONDA

Datum objave: 01.01.2009 17:56:00
Slika
PITANJE: zanima me koji tip lambda sonde ide na automobil Hyundai Elantra 1.6 GL, 2001 godište, 117KS..
ODGOVOR:Ovo vozilo ima grijanu lambda sondu s cetiri elektricna voda, ugraditi se može zamjenska ( univerzalna ) ili originalna. Bolje bi bilo da se ugradi originalna iako je za 40% skuplja. Razlog tome jest bolji rad originalne sonde. Prije ugradnje nove lambda sonde dobro bi bilo ispitati sustav paljenja i sustav ubrizgavanja jer eventualna neispravnost na navedenim sustavima može izazvati blokadu i oštecenje nove lambda sonde.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 C - GASI SE

Datum objave: 01.01.2009 17:47:00
Slika
PITANJE: Na vozilu peugeot 406 st 1761 imam slijedce probleme:
kod hladnog paljenja motor bi se gasio po pet do deset puta prilikom dodavanja gasa i ponekad pri radnoj temperaturi na ler gasu.Nakon odlaska kod majstora sada se ne gasi ali mu je visok broj okretaja i prilikom dodavanja gasa svaki put ostaje na vecoj razini.Majstor je kaže nešto radio oko nekakve klapne.
Takoder kazaljke na instrument tabli ponekad rade nekontrolirano/kao da zapinju/.Pokazivac temperature cini mi se radi kako treba.
ODGOVOR:Tocno je da uzrok može biti leptirasti ventil ( klapna ). Uz to mogu biti i drugi faktori i to potenciometar leptirastog ventila, ECT senzor, aktuator minimuma, slabo brtvljenje usisnog kolektora, MAP senzor, upravljanje aktuatorom minimuma. Provjerom navedenog može se otkriti pravi uzrok.
Kazaljke na instrument ploci mogu loše raditi radi pada napona na konektorima instrument ploce i konektorima na motoru. Iste treba ocistiti i premazati sredstvom za bolji kontakt.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA - POLUTOPLA TEŠKO PALI

Datum objave: 29.12.2008 16:15:00
Slika
PITANJE: Molio bih vaše mišljenje za moj problem u vezi sa paljenjem. Felicia 1.9 dizel.1998.godište. Kada je hladan motor signalizacija za grijace se ponekad pali, ali u vecini slucajeva se ne pali kada se motor može odmah upaliti.Medutim ukoliko je zagrijan motor, potrebno je "verglati" motor i po pola minute da bi upalio motor, a što je najgore u posljednje vrijeme se desi da nece ni da upali jer akumulator nemože izdržati.
Možete li mi reci dali je u pitanju oslabljen akumulator ili kako jedan majstor kaže gljiva za temperaturu motora ili...
Molio bih i pojašnjenje o toj gljivi, koja je njena funkcija, odn. njen strucni i trgovacki naziv.
ODGOVOR:Uzroci teškog paljenja polutoplog motora mogu biti akumulator, elektropokretac, slabija kompresija, zrak u gorivu, regulator kolicine goriva. Najprije ispitajte akumulator a po potrebi i elektropokretac jer je to najjednostavnije i najjeftinije.
Navedeni pojam ( gljiva ) nije mi poznat, to nije pravilan naziv i teško ga može netko razumjeti iz autoservisne.
SAVJET CITATELJA:
Procitao sam upit od 29. 12. 2008 16:15h" škoda felicija polutopla teško pali"
Ja sam imao taj problem prije par godina, pomakao sam krivulju paljenja grijaca na gore(paljenje pri vecoj temperaturi) sa dodavanjem otpornika u seriju sa zavojnicom na štampanoj plocici u kutiji automatike pod haubom i potpuno rješio taj problem.
Možda ce nekom pomoci.
na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO - SAFE MODE

Datum objave: 27.12.2008 18:25:00
Slika
PITANJE: nedavno sam kupio stilo 1.9 jtd 115ks.
imam problem kada odem na autoput i krenem u vece brzine. na 140km/h mi se javi engine fault. i ne daje mi da dodam gas. cim pustim papucicu signal se ugasi. To se ponekad javlja...nije uvek isti slucaj.
2 puta mi nije dao da dajem gas posle 2500 rpm bez javljanja greske...znate li sta moze biti ??
ODGOVOR:Navedena pojava najcešce nastane kada tlak turbine postane previsok. U tom momentu upravljacka centrala prepoznaje to stanje kao opasno za motor i prebacuje se u rezervni program ( safe mode ) kako ne bi došlo do oštecenja motora. Najcešci uzrok je sustav za regulaciju tlaka turbine. Dijagnostikom motora otkriva se kvar.
na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS - ANLASER SE VRTI BEZ OTPORA

Datum objave: 27.12.2008 18:00:00
Slika
PITANJE: Kao prvo želim pohvaliti Vašu stranicu jer vec dugo nisam naišao na tako strucne i korisne savjete i informacije, stoga se prvo Vama i obracam sa svojim problemom. Vlasnik sam Ford Focusa 2.0, 2001 i pri paljenju motora anlaser se vrti bez otpora tj. ne okrece uopce radilicu, vec kao da se vrti u prazno. Da li je to neispravan anlaser ili je možda posrijedi nešto drugo?
ODGOVOR:U ovom slucaju treba razlikovati dva stanja i to okretanje elektropokretaca bez zahvata sa zamašnjakom i okretanje elektropokretaca koji stvarno okrece zamašnjak. U prvom slucaju uzrok je elektropokretac kojemu je potreban popravak. U drugom slucaju stvar je znatno ozbiljnija a uzroci mogu biti zupcasti remen ( puknuce ili ispadanje iz faze ) , motor bez kompresije iz nekog razloga. Za pocetak napravite provjeru tako da netko u vozilu aktivira elektropokretac a drugi treba gledati da li se okrece remenica radilice. Ako se radilica ne okrece neispravan je elektropokretac a ako se okrece motor nema kompresije ili je oštecen zupcasti remen. Javite se opet po potrebi.
na vrh Povratak na vrh