Danas je: 28.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SEAT IBIZA - BRISANJE GREŠKE

Datum objave: 08.10.2008 22:19:00
Slika
PITANJE: Vozim Seat Ibizu 2001.g 1.4 16V. Na kontrolnoj ploci mi svijetle lampice epc i kvar u elektrodijelu bloka motora. Kupio sam adapter odb2 za autodijagnostiku i preko vag com programa uspio ocitati 2 greške koje se stalno javljaju;
17559 P1151 Bank1, Long Term Fuel Trim, Range 1 Leanness Lower Limit Exceeded
17566 P1158 Manifold Abs.Pressure Sensor Circ. Range/Performance
Kada izbrišem greške, lampice se u vožnji odmah ponovno upale. Takoder sam primjetio da jedan senzor (vjerojatno taj MAS ili senzor vakuuma ili kako god se zove) ima nekakav cudan zvuk (cuje se nekakvo lupkanje), najvjerojatnije ga treba zamijeniti. Takoder sam primjetio da auto ponekada nece upaliti iz prve ili upali ali odmah nakon toga izgubi gas i kao da ce "krepati" (isti navedeni simptomi se dešavaju kada se navedeni senzor iskopca za vrijeme rada motora). U prirucniku od automobila piše da epc lampica oznacava probleme povezane sa papucicom gasa (možda se zato javlja prva greška).
ODGOVOR:Ako se nakon brisanja greške ista opet pojavi to znaci da je greška stalna i u tom slucaju je potrebna zamjena neispravnog dijela/dijelova. Kada se zamijene neispravni dijelovi tada se može greška/greške obrisati i tada se te greške više nece pojavljivati. Iz navedenog opisa se vidi da je vrijeme ubrizgavanja predugacko. Uzroci mogu biti, MAP senzor, ECT senzor, potenciometar leptira snage, lambda sonda i sl. Potpunu dijagnostiku nije moguce napraviti samo pomocu uredaja koji ste vi naveli. Za to je potrebna baza podataka, dvokanalni osciloskop, set za mjerenje tlaka goriva, drugi instrumenti za provjeru ispravnosti pojedinih senzora i davaca.
na vrh Povratak na vrh

BMW 324 TD - NEKOLIKO PROBLEMA

Datum objave: 08.10.2008 22:14:00
Slika
PITANJE: Imam par pitanaja u vezi svog BMW-a.Naime radi se o modelu E30 324TD.Ovako, problem se dogadja kod puštanja kuplunga-zna lupiti(tupi zvuk) koji dolazi iz zadnjeg kraja automobila.Ulje je mjenjano i u getribi i u diferenicijalu.Diff je malo masan na spoju s desnom poluosovinom.Problem br. 2 je da u 2. i 3. brzini zna trokirati na oko 1850 okretaja-nijansu više ili manje prestaje trokiranje.Imam i problem s gasom-ne mogu ga uskladiti prema okretajima stišcuci paucicu(malo je nemiran).Inace je auto bio na poštelavanju paljenja i mjerenju kompresije u Bosch servisu a i reparirana je turbina .Problem br. 3 je taj da malo nemirno radi u hladnijim uvjetima na 1000 okretaja ,a u leru zna varirati izmedu 1000 i 900(inace radi na 900).Malo mu je povecana emisija crnog dima-da li zbog ugradnje stražnjeg protocnog lonca ili nekog drugog problema?
ODGOVOR:Lupanje koje dolazi sa zadnjeg dijela automobila može nastati radi istrošenosti elasticne spojke kardanskog vratila, radi istrošenosti križeva na kardanskom vratilu , radi nosaca diferencijala. Prekidanje motora na nekom broju okretaja nastaje kada je neispravan APP senzor pedale gasa i ili kada neki od senzora motora ne radi ispravno. Isto tako neispravna može biti visokotlacna pumpa i elektricna diza koja daje impuls za predpaljenje.
Radi problema u radu motora potrebno je napraviti kompletnu dijagnostiku motora.
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA - ADITIVI

Datum objave: 08.10.2008 22:10:00
Slika
PITANJE: Fiat Brava 1.4 12v 96. g. Imam problem sa regulatorom ventilatora za gijanje i hladenje u kabini auta radi samo na broju 4 u cemu bi mogao biti problem. i drugo pitanje , kada se stavlja aditiv Liqui Moly za ulje i benzin i zašto .
ODGOVOR:Ako ne radi prva, druga i treca brzina ventilatora uzrok može biti prekidac ventilatora ili elektronska regulacija ventilatora. Ovo zadnje nalazi se na samom motoru ventilatora ili u njegovoj neposrednoj blizini.
Aditiv za motorno ulje služi da smanji trenje u motoru te da dodatno djeluje kao stabilizator ulja. Aditiv koji se stavlja u gorivo služi da putem goriva prolazi kroz injektore te ih na taj nacin cisti.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - PROBLEMI SA ŽMIGAVCEM

Datum objave: 08.10.2008 21:58:00
Slika
PITANJE: Posjedujem vozilo Golf IV 1.9 SDI model 2001 g.. Problemi su sljedeci: kada dam žmigavac u lijevu ili desnu stranu i kada se rucica vrati u pocetni položaj par sec. se javlja rad žmigavca sa manjim intenzitetom u brzim prekidima uz napomenu prilikom takvog rada nema svjetlosne signalizacije "vanjske niti unuitarnje" žmigavca (znaci rade ali ne rade).
ODGOVOR:Žmigavac radi na nacin koji ste vi opisali kada je neispravna neka od žarulja žmigavaca, kada je neispravan automat žmigavaca, kada je slaba masa na nekom konektoru žmigavaca, kada je neispravan prekidac žmigavaca. Ispitajte navedeno.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - KADA NAJMANJE TROŠI?

Datum objave: 07.10.2008 20:56:00
Slika
PITANJE: Molim Vas da mi kažete pri kojoj brzini i pri kojem broju okretaja automobil (mislim na benzince) ima najmanju potrošnju goriva.Što je bolje za potrošnju na nizbrdici pusta u leru ili ubaciti u najviši stupanj prijenosa(do koje brzine jedna opcija,a od koje druga),te na uzbrdici da li je bolje voziti u višoj brzini na granici da se motor ugasi ili u nižoj.Ako možete zanemarite sve drugo i gledajte samo da potrošnja bude minimalna taj Vaš savijet mnogo bi mi znacio zato Vam unaprije VELIKO HVALA.(npr. auto opel astra s motorom 1.4 od 90 KS benzin)
ODGOVOR:Najmanja potrošnja goriva je u najvecem stupnju prijenosa s najmanjim brojem okretaja. Na nizbrdici je manja potrošnja kada je vozilo u nekom stupnju prijenosa i kada postoji efekt kocenja motorom , tada motor radi u specificnom režimu CUT OFF .
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 - KLEPETANJE ?

Datum objave: 07.10.2008 20:49:00
Slika
PITANJE: Imao bih pitanje vezano za passata 1,8 20V 1999 god. Imam dva problema na ovom autu. Prvi problem je kad je motor hladan auto upali bez problema, ali odmah nakon toga cuje se neko klepetanje I to traje oko 30 sekundi dok se motor malo ne zagrije I poslije se ne cuje nista.Imam osjecaj da taj zvuk dolazi iz usisne grane. Drugi problem je sto auto nema dovoljno snage.Promjenio sam sve filtere, svjecice, lamda sondu (posto sam ga spajao na kompjuter I on je javio gresku na lambda sondi) ali auto I dalje ne radi kako treba. Mozete li mi reci da nije mozda u pitanju protojkomjer zraka I kakao se on ispituje.
ODGOVOR:Vaš motor ima usisni kolektor s promjenjivom geometrijom u kojemu se nalaze zaklopke . Navedene zaklopke mogu imati istrošenost na osovinama i na tom mjestu može nastati opisani zvuk. Postoje i druga mjesta kao potencijalni izvori lupanja ali to treba cuti na samom vozilu. Bez pregleda i dijagnostike motora ne može se olako davati procjena da li je mjerac protoka dobar ili ne. Vi kao pocetno ispitivanje možete ispitati tlak goriva, injektore, MAP senzor, potenciometar leptirastog ventila, elektricne konektore oko motora. Najbolje rješenje je kompletna dijagnostika motora koja bi obuhvatila kontrolu mehanickog dijela motora, kontrolu sustava ubrizgavanja , kontrolu sustava paljenja.
na vrh Povratak na vrh

FIAT MAREA - KOCNICE I ABS

Datum objave: 07.10.2008 20:41:00
Slika
PITANJE: Molio bih vas da mi odgovorite na nekoliko pitanja u vezi auta Fiat Marea 1.6 sx, 1998g.
Nisam zadovoljan nacinom na koji kocnice rade, naime ABS se ponekad ukljucuje i pri najmanjim brzinama i laganom pritisku kocnice. Obicno se to dešava cim pokrenem auto, dok je hladan ali i kasnije u vožnji. Kako riješiti taj problem?
Drugo pitanje; mijenjao sam kocionu tekucinu i disk plocice prije tri mjeseca i osjecam da auto od onda slabije koci. Usporedba vrijednosti kocnica sa teh. pregleda od ove i prošle godine to je i potvrdila.
Evo vrijednosti od 2008g:
1.osovina-radna kocnica, lijevo-1800N, desno-1900N, 5% 2.osovina-radna kocnica, lijevo-1050N, desno-1150N, 9% 2.osovina-pomocna kocnica, lijevo-1100N, desno-1300N, 15% Koeficijent kocenja radne kocnice: 53% Koeficijent kocenja pomocne kocnice: 22%
A ovo su vrijednosti od 2007g:
1.osovina-radna kocnica, lijevo-2430N, desno-2180N, 10% 2.osovina-radna kocnica, lijevo-1850N, desno-1570N, 15% 2.osovina-pomocna kocnica, lijevo-1750N, desno-1460N, 17% Koeficijent kocenja radne kocnice: 73% Koeficijent kocenja pomocne kocnice: 29%
Osim toga, kocnica ne hvata pri vrhu, nego tek negdje na pola hoda pedale kocnice.Može li se podesiti hod pedale i da li je kociona sila premala, te kako sve to riješiti??Da li je to do plocica, nedovoljno odzracenog sistema ili neceg treceg?
ODGOVOR:ABS sustav se treba ukljucivati samo kada neki od kotaca dode na sklisku podlogu a na suhoj cesti se uglavnom ne ukljucuje. Ako se ABS ukljucuje i kod malih brzina kao što navodite tada treba napraviti dijagnostiku ABS sustava, otkriti grešku ( koja sigurno postoji ), otkloniti grešku. Najcešce greške su senzori, elektricna instalacija, hidro agregat. Kocne sile koje ste naveli su smanjene u odnosu na raniji period a uzroci tome mogu biti razni. Najprije provjerite ispravnost glavnog kocnog cilindra, visokotlacne fleksibilne cijevi, radne cilindra , kocna kliješta, regulator tlaka kocenja. Uzrok mogu biti sklop disk plocica-disk kao i lošiji pneumatici.
na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - ZVUK KLIME

Datum objave: 06.10.2008 10:37:00
Slika
PITANJE: Od samog pocetka klima uredaj u mom autu radi besprijekorno, nigdje ne pušta tekucinu, samo isto tako u pravilnim razmacima od 10 do 15 sekundi ona proizvede glasan zvuk "cak".U trenutku kad se taj zvuk zacuje, autu malo padnu okretaji i on malo trzne u bilo kojem režimu vožnje.Napominjem da auto ne gubi snagu dok je klima upaljena, ne gasi se, ne vibrira niti klima proizvodi neke druge zvukove. Istu primjedbu sam postavio i ovlaštenom servisu obzirom je auto u garanciji, no oni su mi rekli da je s klimom sve u redu jer se radi o klima uredaju "sa jednim prekidacem a ne sa dva prekidaca".
Koje je Vaše mišljenje i da li trebam biti zabrinut?
I još jedno pitanje - što se smatra normalnom potrošnjom motornog ulja za moj auto i da li se ista povecava ucestalom vožnjom autoputom?
ODGOVOR:Zvuk koji cujete je zvuk ukopcavanja elektromagnetske remenice i kompresora i to je normalno. Isto tako je normalno da se prilikom ukapcanja neznatno smanji broj okretaja motora, razlog tome je što sustav klime i kompresor troše oko 2,5 KW snage.
Na otvorenoj cesti je potrošnja ulja nešto veca jer se vozi s vecim brojem okretaja.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - LUPAJU HIDROPODIZACI ?

Datum objave: 04.10.2008 20:08:00
Slika
PITANJE: Radi se o Meganu 2.0 16v iz 1996g.,lupali su mi hidro podizaci i nakon nekok vremena ja narucim nove hidropoizace ,nakon izmjene oni opet lupaju (napravio sam od izmjene podizaca 1130 km)nekuzim u cem je problem ,dali ste imali takvih iskustava,da nije mozda los pritisak u glavi
ODGOVOR:Hidro podizaci mogu lupati radi neodgovarajuceg ulja, zaprljanog motora ( uljni talog ), loše uljne pumpe, nedovoljnog tlaka na hidro podizacima, neceg treceg ( treba istražiti ).
na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA - PRIPREMA ZA ZIMU

Datum objave: 04.10.2008 19:53:00
Slika
PITANJE: Prje svega, hvala vam puno na korisnim savjetima.
Kako sam prije 2 mjeseca promijenio auto, te sada imam prvog diesela u svojoj dosadasnjoj vozackoj karijeri (Seat Cordoba 1,9 tdi 2001. godiste). Kako sam u proteklih 10-ak godina svoje vozacke karijere imao benzince, zamolio bih Vas za savjet-na sto treba obratiti pozornost kod pripreme diesela za zimu i voznju u zimskim uvijetima?
Da li je jos uvijek potrebno sipati neke aditive u naftu kako se ne bi zaledila, jer se kao dijete sjecam golfova 1 kojima je znala zalediti nafta.
Zivim u Sarajevu gdje su zime prilicno ostre i jake.
ODGOVOR:Priprema vozila za zimu podrazumijeva potpuno ispravan akumulator i elektro pokretac, antifriz ne stariji od 2 godine i gradacija iznad -35°C, ulje u motoru ne starije od 10.000 km, filetr goriva i zraka u dobrom stanju, svi grijaci trebaju biti ispravni, tekucina za staklo odgovarajuce koncentracije, filter kabine potpuno cist, radna temperatura motora mora biti oko 90°C ( otvorene cesta ). Ako se koristi dizel gorivo EURODIZEL tada ce u njemu vec biti potrebnog aditiva protiv parafinizacije. Kocnice i gume su najvažnije za zimske uvjete i aktivnu sigurnost vozila.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA - UCESTALI KVAROVI

Datum objave: 04.10.2008 18:15:00
Slika
PITANJE: tražeci informaciju o škodama, naletjela sam na Vašu stranicu koja mi je zakon.
Naime, imam problem sa Škodom Fabiom 1.2 iz 2006.g.
Auto je kupljen novi, uredno radio sve do servisa 06.08.2008. Dva dana kasnije ,09.08.2008. nece da vozi više od 10 na sat,bez obzira da li je u prvoj,drugoj,trecoj brzini. Vozim ga u servis, majstor me ne zove u radionicu, samo govori da mi je otišla bobina na prvom cilindru.
"Uredno" ga popravlja, bez vracanja potrganog dijela jer je kao pod garancijom niti mi pokazuje zamjenjen dio.Da li se na kompjuteru može ocitati da je taj dio pokvaren?
Dana 12.09.2008. dešava i se ista stvar. Odlazim kod majstora ( istog, u ovlaštenom servisu naravno) gdje mi govori da je sad ista stvar , samo na trecem cilindru. Naravno , razocarana sam. Auto ima prijedenih 14.600 km, za 2 god.starosti. raspitujem se okolo i svi mi govore da je to teško moguce, da je vjerojatno prvi put otišao isto treci,ali da su mi stavili korišteni dio koji je nažalost brzo "riknuo."
Samo me zanima da li je moguce da su oni to nešto na servisu potrgali, oštetitili ili što???Da li ste ikada culi za takav slucaj na relativno novom autu?
Znam da je moguce,ali se bojim da mi se to ne dogodi opet za mjesec dana?Voljela bih da znam ,pa ako treba promijenit cu taj cijeli dio.
ODGOVOR:Nije rijetkost da se na vozilu dogodi u kratkom vremenskom periodu isti ili slican kvar. Nedavno sam imao slucaj na vozilu MERCEDES da je u roku od mjesec dana jedno za drugim otkazao kompresor klime, isparivac i instrument ploca. Ovo što ste naveli nije ništa neobicno. Sada mogu proci i godine a da se ništa ne dogodi. Ako je vaše vozilo u garanciji tada se zamijenjeni dio mora vratiti proizvodacu. U ovom slucaju najvažnije je imate li i dalje povjerenja u vaš servis ili ne. Navedenim kvarovima ne morate biti razocarani jer se to dogada i na drugim markama vozila.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT THALIA - PREPUNJENOST PLINSKOG REZERVOARA

Datum objave: 04.10.2008 17:54:00
Slika
PITANJE: U Renault thalia 1.4 ugraden je plin sa toroidnim rezervoarom turske proizvodnje obujma 47 lit i dopuštenim punjenjem od 38 lit. Prvih 3000 km sve je bilo u redu, medutim poslije zadnjeg punjenja dugo sam vozio na "rezervi"plina , te je kod ponovnog punjenja plina na BP Zovko Sesvete u rezervoar po pokazivacu i racunu stalo 46,10 lit plina. Objašnjenje servisera koji je ugradio plin bilo je da neki tocitelji plina da bi povecali protok vozila koja cekaju punjenje pune autoplin tlakom vecim od 8 bara koliki je tlak limitatora-protupovratnog ventila na plinskom rezervoaru vozila koji ga onda "bajpasira", no ako se to bude opet ponovilo da dodem pa ce mi taj ventil na rezervoaru vozila promijeniti.
Kako je to moguce, kad svi prodavaci plina kupuju plin od INA Proplina , vecina ih ima od njih iznajmljene rezervoare zajedno sa tocionom armaturom , a radi se o posudama pod tlakom i na pumpnoj postaji i u vozilu koji podliježu rigoroznoj kontroli i kalibraciji.
Unaprijed zahvaljujem na vašem uvijek više nego strucnom odgovoru.
ODGOVOR:Kolicina plina koja stane ( može stati ) u rezervoar ovisi samo o tlaku punjenja plina. Plinski sustav za punjenje na rezervoaru vozila ne utjece na taj tlak. Nepovratni ventil koji spominjete ima jedino ulogu da plin ne istjece iz rezervoara . Jedini limitator za kolicinu plina je volumen rezervoara i tlak punjenja. U rezervoar ce stati više plina ako se poveca tlak punjenja a na to ne utjece plinski sustav na vozilu.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - ULJE HIDRAULIKE SPOJKE

Datum objave: 03.10.2008 22:22:00
Slika
PITANJE: Imam hyundai accent 1,3 sa kvacilom koje koristi ulje koje sam primijetio da je crno.Promijenio sam samo ulje iz posudice i ulio ulje za kocnice.Dali je to dovoljno ili treba ispustiti ulje iz sustava i gdje se to nalazi.
ODGOVOR:Staro ulje iz hidraulike spojke treba potpuno zamijeniti i to se radi svake dvije godine. Ulje se ispušta na radnom cilindru spojke koji je na mjenjacu.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V TDI - UDAR PRILIKOM PALJENJA

Datum objave: 03.10.2008 22:18:00
Slika
PITANJE: Molim vas može jedan savjet ? Imam golfa v tdi 2005 i problem kada auto palim cuje se nekakav udar koji nitko nemože da otkrije što je cak ni ovlašteni servis vec sam lud.A da auto teže pali kada je vruc, molim vas upomoc!!!!
ODGOVOR:Motor vašeg vozila ima dvo-maseni zamašnjak s kompenzacijom , prilikom paljenja može se cuti lupanje ( udarac ) ako kompenzacija ima preveliki slobodni hod. Topli motor teže pali kada ima zraka u sustavu goriva, kada je loš relej dobavne pumpe, filter goriva, filter zraka, ECT senzor, dize , ECU centrala, mehanicko stanje motora.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA - NESTAJE RASHLADNA TEKUCINA

Datum objave: 03.10.2008 22:07:00
Slika
PITANJE: Imam škodu fabiu 2000g., motor 1,4 mpi. Stalno gubi vodu. Na svakih 200-300 km izgubi do 3dcl rashladne tekucine. Našao sam da gubi vodu ispod termoprekidaca. Kad je vruc otvorim cep ekspanzione posude i kao da vrati pritisak iz motora i podigne se nivo ras.tekucine. Nisam siguran dali gubi toliko vode na termoprekidacu ili je možda brtva glave u pitanje. Inace motor se ne grije i radna temperatura mu je normalna. Ventilator radi isto normalno. Dali termoprekidac ima nekakvu podlošku koja je loša ili je nešta drugo u pitanju? Molim za savjet.
ODGOVOR:Pojava nestanka rashladne tekucine može nastati na više mjesta i iz razlicitih razloga. Radi tog je potrebno pregledati sva mjesta na kojima to može nastati a to su spojevi gumenih cijevi, hladnjak, cep ekspanzione posude, pojedina brtvila, pumpa za vodu , ventil grijaca ….
Pregled je najbolje raditi kada je motor vruc jer je tada sustav pod tlakom. Termoprekidac može imati brtvu ali i ne mora jer neki termo prekidaci ostvaruju brtvljenje na samom navoju. Savjet: ako niste u mogucnosti sami otkriti kvar prepustite to profesionalcu.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - ENGINE COOLANT TEMP. TOO HIGH

Datum objave: 11.09.2008 11:13:00
Slika
PITANJE: Na mom peugeotu 307 1,4 iz 2003g u zadnjih par dana pri vožnji mi se na displeju pali upozornje ENGINE COOLANT TEMP. TOO HIGH
Kazaljka tem.motora sa radne temperature naglo ode u crveno, tamo se zadrzi 10-15 sek i nakon toga se vrati na radnu temperaturu a ventilator se ukljuci i sve dalje radi normalno.Kada sam jednom nakon tog upozorenja zaustavio i ugasio motor ventilator je ostao raditi par minuta neprestano i tek kada sam ponovo dao kontakt vidi sam da temperatura motora sa radne od možda 95 pada na 75 i ventilator se gasi.
Napominjem da nemam nikakvih problema s radom motora za vrijeme tog dogadanja .
ODGOVOR:Navedeni natpis znaci da je temperatura rashladne tekucine previsoka. Uzrok može biti senzor temperature motora koji u navedenom momentu šalje krivu informaciju ( previsoka temperatura a u stvari je normalna ) ECU centrala na osnovu te ( lažne ) informacije pali navedeni natpis. Dobro bi bilo u momentu kada se upali navedeni izmjeriti stvarnu temperaturu motora, tada bi sigurno znali istinu.
na vrh Povratak na vrh

FIAT TEMPRA - NE RADI KILOMETAR SAT

Datum objave: 11.09.2008 09:41:00
Slika
PITANJE: Prvo pohvale Vama i Vašoj stranici,a onda i pitanje.Imam Fiat Tempru,95.god,motor 1.9d, auto je dobar,ali ima jedna stvar koju treba riješiti,a to je da joj ne radi kilometar sat, i takoder pokazivac prijedenih kilometara(nije digitalni).Moj majstor mi tvrdi da treba skinuti cijelu getribu kako bi se to popravilo,i da je to puno posla , da to košta itd.Molim Vas da mi kažete Vaše cijenjeno mišljenje vezano uz taj problem.
ODGOVOR:Na kucištu diferencijala se nalazi nazubljeni vijenac koji se nikada ne kvari niti troši a na kucištu mjenjaca se nalazi davac impulsa koji ocitava brzinu nazubljenog vijenca. Najcešci kvarovi su na davacu impulsa, konektoru davaca, elektricnoj instalaciji. Ispitajte sve osim nazubljenog vijenca i ne treba demontirati mjenjac radi toga.
na vrh Povratak na vrh

DACIA SUPER NOVA - ISPITIVANJE KABLOVA ZA SVJECICE?

Datum objave: 09.09.2008 23:11:00
Slika
PITANJE: OVAKO IMAM PITANJE DANAS SAM UPRAVO KUPIO NOVE KABLOVE ZA SVIJECICE MOJE VOZILO JE DACIA SUPER NOVA 98G.DALI SU MI SAVJET DA NAJBOLJE PROVJERIM PO NOCI JEL BACAJU KABLOVI ISKRU SA STRANE..I TAKO JE I BILO PA SAM ZAMJENIO NOVIMA…AL MEDJUTIM MENI JOS I DALJE BACA ISKRU SA STRANE I AKO SU NOVI KABLOVI…MOLIM VAS AKO ME MOZETE POSAVJETOVATI STA DA URADIM…..HVALA UNAPRIJED……..
ODGOVOR:Ispravnost kablova za svjecice se nikad ali baš nikada ne ispituje na nacin kako ste vi opisali. Ispitajte svjecice, bobinu i po potrebi sastav smjese u cilindru . To su moguci uzroci za sada.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - MALI PROBLEMCIC ?

Datum objave: 09.09.2008 23:05:00
Slika
PITANJE: Imam opel astru 1.6i iz 1998god. s kojom imam mali problemcic koji cu uz Vasu pomoc nadam se rijeiti....Bio sam kod majstora s autom ali nije imao vremena da mi popravi auto...Pregledom auta rekao mi je da je motoric ler gasa prljav tj cadav pa me interesira gdje se na fregazeru nalazi motoric i dali to moze biti uzrok neravnomjernog rada motora jer motor kad radi u leru pada i dize se kazljka broja ortaja i ponekad auto zna da cuka...
ODGOVOR:Vaš motor nema rasplinjac ( frgazer ) vec ima elektronski sustav ubrizgavanja. Sustav može biti MONO POINT ( jedan injektor ) ili MPI sustav ( cetiri injektora ). Obzirom na postavljeno pitanje nema nikakve šanse da vi otklonite navedeni problem. Motoric minimuma nalazi se na usisinom kolektoru u neposrednoj blizini leptirastog ventila ima tri pina i radi pod nadzorom ECU centrale. Navedeni motoric ne mora biti uzrok nestabilnog broja okretaja. Postoji još desetak drugih faktora utjecaja. Najbrže cete doci do rezultata ako ispitate sustav ubrizgavanja.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - OTEŽANO ŠALTANJE U PRVU BRZINU

Datum objave: 09.09.2008 22:50:00
Slika
PITANJE: Posjedujem VW Golf III TDI 81 kW 1998 godina proizvodnje . U toku vožnje cesto imam problema sa ubacivanjem iz lera u prvu brzinu . Sve ostale brzine idu bez problema .Cesto sam zbog hitnosti , posebno na semaforima da startam sa drugom brzinom što mi pricinjava neugodnosti.Dali je to šta ozbiljno ? Drugi problem je „ usmjerivac protoka volumena zraka „ koji mi ponekad štopa vozilo pri brzini vecoj od 110 km/ h .Dali znate trenutnu tržišnu vrijednost ovakvog ispravnog automobila ?
ODGOVOR:Otežano šaltanje u prvu brzinu može nastati radi problema izvan mjenjaca ili problema u samom mjenjacu. Izvan mjenjaca uzrok su poluge i zglobovi mehanizma za mijenjanje brzina a unutar mjenjaca uzroci su vilica, zupcani parovi spojka i sl. Normalno je da najprije provjerite polužni mehanizam za šaltanje i da na njemu otklonite eventualni nedostatak. Ne bavim se prodajom vozila niti imam uvid u cijene vozila.
na vrh Povratak na vrh