Danas je: 22.08.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL VECTRA C - RAD PUMPE ZA GORIVO ?

Datum objave: 24.03.2011 22:53:24
Slika
PITANJE: Što se tice rada pumpe goriva dok auto radi na plinu, razgovarajuci s nekim automehanicarima i elektricarima mišljenja su ista kod sviju, dok je auto na plinu pumpa nema potrebe da radi. Sugriran mi je relej koji ce pumpu iskljuciti automatski kako se auto prebacuje na plin odnosno obrnuto na benzin. Pošto se i vi bavite ugradnjom plina, zanima me i Vaše mišljenje. Koja je svrha i ima li je da pumpa radi dok je auto na plinu.
ODGOVOR:Vaša ideja i sugestije vaših majstora nije prihvatljiva iz razloga sigurnosti. Prilikom vožnje na plin u nekom momentu može doci do kvara na plinskom sustavu ili može jednostavno nestati plina u rezervoaru , tada vi jednostavnom radnjom prebacujete da motor radi na benzin. Kada je pumpa za benzin spojena na uobicajeni nacin tada motor odmah bez zastoja prihvaca gas i dalje normalno radi . Ako je to spojeno na vaš nacin motor ce se ugasiti i proci ce neko vrijeme dok pumpa za benzin ne stvori potreban tlak i kolicinu goriva na brizgalicama ( injektorima ) . Sada zamislite tu situaciju da ste toga casa bili u fazi pretjecanja drugog vozila .
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 - USISNA GRANA

Datum objave: 11.09.2007 20:08:00
Slika
PITANJE: Moj problem je usisna grana(pušta zrak/falš) ima li neka alternativa (neke cijevi ili crijeva )do nabavke kompletne.Auto je peugeot 106 2000 god 1.4 benzin .
ODGOVOR:Ako znate gdje je mjesto propuštanja tada to mjesto možete zabrtviti. Kontrola se može napraviti pomocu komprimiranog zraka .
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA - AIR BAG

Datum objave: 11.09.2007 20:04:00
Slika
PITANJE: Imam Fiat BRAVA 1.6 16v, 97. god. Na autu se upalila lampica za airbeg.
Ispostavilo se da je rashladna tecnost curila na airbeg centralu. Skinuo sam centralu, ocistio necistocu, zamenio dva kondezatora, popravio izgorele vodove. Da li mogu tu airbeg centralu vratiti u auto a da ne dode do aktiviranja airbegova?
ODGOVOR:Upravljacku centralu sustava AIR BAG-a možete ponovo ugraditi u vozilo. Prije ugradnje najprije odspojite akumulator, zatim ugradite centralu, spojite ponovo akumulator. Nakon toga trebati ce poništiti grešku ( ugasiti kontrolnu lampicu ). Ako se navedena lampica ne gasi to znaci da još postoji neka greška koju treba otkloniti. Ukoliko se lampica ne pali to znaci da je sustav ispravan.
na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT - STAVLJANJE MOTORA U FAZU

Datum objave: 10.09.2007 18:49:00
Slika
PITANJE: Prvo svaka pohvala vama na ovoj stranici.
Imam dva pitanja,auto je ford escort 1.8d,1996 god.Auto je super radio i odlicno palio po jutrima.Mjenjao sam zupcasto remenje i od onda mi auto po jutrima teže pali a kasnije dobro,i osjecam da promjenio zvuk,nekako kao da više prenosi vibracije.Pomalo me strah da nisam negdje omanuo kod uzubljivanja.Znam za oznake na bregastoj i pumpi imaju rupe za alat i to je ok,više me zabrinjava tocan položaj radilice. Ona navodno nema oznake nego je definirana alatom koji se umece u blok motora,kada se skine altenator.Ja nemam tocno original alat pa sam se poslužio obicnim M10 šarafom,ali nisam znao šta moram tocno da uradim u vezi te faze pa sam samo na remenici radilice i na bloku zacrtao fazu i tako promjenio remen.Bojim se da sam tu mogao kiksati i koliko je to vjerodostojno.Molim vas da mi odgovorite na koji nacin kad se taj alat za radilicu umetne(ili ušarafi)u blok motora na što i na koji nacin moram obratiti pozornost da bih dobio poziciju radilice ili bi što pomoglo da skinem karter motora pa da onda rucno namjestim radilicu u GMT na prvom cilindru.Drugo pitanje se odnosi na alnaser.Kako bih mogao znati dali alnaser postiže dovoljnu brzinu okretaja pri paljenju,na koji nacin bi se to moglo ispitati.
ODGOVOR:Kada se stavlja motor u fazu tada se moraju koristiti odgovarajuce naprave-alati za tu svrhu. Ako te naprave imate tada iste treba staviti na predvideno mjesto jer to tocno definira položaj radilice, bregaste osovine i visokotlacne pumpe. Nakon toga može se provjeriti i po potrebi korigirati staticki kut paljenja na visokotlacnoj pumpi. Broj okretaja radilice možete izmjeriti na dva nacina , pomocu osciloskopa i senzora GMT ili pomocu mehanickog davaca impulsa koji se spoji na visokotlacnu cijev prije brizgalice ( dize ).
Kada se stavi naprava-alat za položaj radilice tada se koljeno radilice nasloni na navedeni alat. Okretanje radilice unazad je moguce a prema naprijed nije moguce jer to ne dozvoljava alat. Moment kada se koljeno radilice nasloni na alat je tocan položaj za fazu.
DODATNO PITANJE:
Molim vas samo mi recite dali možem sa zamjenskim alatom(vijak M10)koji ušarafim odrediti fazu,ili se vijak mora pretokariti na neku odredenu mjeru ili dimenziju da bi tocno odgovarao alatu .
ODGOVOR:
Možete i na taj nacin odrediti fazu ukoliko tocno odredite dužinu navedenog vijka. Bolji nacin od toga je da posudite originalni alat kojega možete tocno izmjeriti , nacrtati i po tom nacrtu napraviti. Dužina alata je neobicno važna za odredivanje tocne pozicije koljenastog vratila.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - VIŠE PROBLEMA

Datum objave: 10.09.2007 18:44:00
Slika
PITANJE: VW Passat 1.6i, 1997.g. oznaka motora AHL .Broj prijedenih kilometara 168 000. Prije nekih 20 000 km pocela mi je nestajati rashladna tekucina. Najprije je pocelo po malo, decilitar ili dva, a u zadnjh 2 tjedna 1 litru na 300 km. Nigdje nema vidljivih oštecenja hladnjaka ili crijeva, nigdje ne curi voda izvan motora. Motor troši u prosjeku 3 dcl ulja na 1000 km. Danas sam primjetio na cepu od ulja emulziju boje bijele kave. Na mjeracu ulja, ulje je sivkaste boje i nema emulzije. Radna temperatura motora je uvijek normalna, nikad se nije pregrijao. Otkad je pocela nestajati rashladna tekucina motor ponekad nemirno radi, lambda sonda pokazuje greške, u vožnji auto iznenadno izgubi snagu i pocnu detonacije iz auspuha, te isto tako detonacije prestanu i auto pocne primati gas. Zanima me koliko bi kod Vas koštala polugeneralka i ultrazvucno cišcenje injektora navedenog motora?
ODGOVOR:Vaš motor treba najprije strucno pregledati a nakon toga mogao bih vam reci i cijenu popravka. U ovom slucaju trebate racunati najprije na mehanicki popravak motora a zatim i na ispitivanje i dijagnostiku sustava ubrizgavanja goriva i eventualni popravak toga sustava.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C-3 - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 10.09.2007 18:37:00
Slika
PITANJE: Koji plinski sistem bi preporucili za automobil citroen C3 1.4i, 2005 godina proizvodnje.Dali je potrebno da se za taj motor ugraduje flah-lube i simulator nivoa goriva ?
ODGOVOR:U vaše vozilo može se ugraditi plinski sustav s cetiri plinska injektora , najbolji se pokazao i dokazao PRINS. Uz navedeni sustav može se ugraditi i flash lube ali nije nužno.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - DEFORMACIJE GLAVE

Datum objave: 10.09.2007 18:25:00
Slika
PITANJE: Imam corsu 1.7 cdti 2004 74Kw 120000 Kilometara
Prije nekih 2 mjeseca bile su vadene dize i cišcene ali kada su bile vracene u motor bio je puko uložak jedne dize i u vožnji je auto ostao bez vode tj. sva voda je kroz cilindre izašla na auspuh van. Kod ovlaštenog servisa autu je skinuta glava motora i generalno je uredena ali kada je auto sastavljen bila je stavljena zamjenska brtva za glavu i šarafi koji su bili na toj glavi i prije. I sada nakon prijedenih 4000 kilometara auto je poceo gubiti vodu i ustanovljeno je u drugom servisu da je voda ulazila u prvi cilindar i na ispitivanju je utvrdeno da je glava motora svinuta i da je zbog toga ulazila voda u motor.Sad je narucena orginalna brtva i glava motora je pobrušena pa ce motor biti sastavljen u narednih par dana, ali mene zanima dali je moguce da se je glava motora mogla svinuti zbog zamjenske brtve ili neceg drugog (krivog pritezanja glave itd.) i dali se glava motora još doteže nakon prijedenih 1000 kilometara ili se može samo dotegnuti radi sigurnosti da je stegnuta do kraja.
ODGOVOR:Na motoru se mogu dogoditi mnoge neželjene stvari pa tako i ovo o cemu govorite. Uzroci deformacije glave mogu biti razni , pregrijavanje motora , loša obrada glave , loši materijali , nestrucna montaža, korištenje nekvalitetnih materijala i slicno. Kada se radi zahvat na glavi motora tada ne smije biti nikakvih improvizacija jer je to najoptereceniji sklop motora kako termicki tako i dinamicki. Uz korištenje najboljih materijala sam zahvat mora biti napravljen po svim pravilima struke. Vijci glave se ne dotežu naknadno.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 - BROJAC OKRETAJA MOTORA

Datum objave: 10.09.2007 18:20:00
Slika
PITANJE: Redovito citam vašu rubriku besplatnih savjeta i mogu vam reci da sam jedva cekao da ih ponovo mogu citati jer me to jako zanima,a sad se i ja javljam pošto imam jedan problem na svome autu.
Vozim audija A6 98god, motor 2,4 AGA ,problem je u sljedecem
-neki dan mi se upalila lampica od kocionog ulja i obloga a zatim se upalila i lampica motora (ulje) koje su blinkale a stalno je gorila lampica od ABS-a,obrtomjer je pao dole i nije ništa pokazivao a kilometraža je normalno pokazivala i sve ostalo je normalno radilo
-pregledao sam kolicinu ulja za kocenje i u motoru i sve je bilo ok,kocione obloge su isto ok ali te lampice i dalje blinkaju
-u vožnji se nekada te lampice ukljuce i gore pa se opet znaju same i ugasiti
-spajao sam ga na dijagnostiku VAG COM i unišao u modul ABS-a pa je pokazao 01203-ABS-Instrumentna ploca elektricni spoj,03-10 nema signala- Intermittent
grešku sam obrisao i nije se više javljala,pa me zanima na koju se to instrumentnu plocu odnosi,jucer sam bio i kod prijatelja u servisu pa smo ga spojili na BOSCH ESI i on nije pokazao nikakav kvar na ABS_u,samo je bilo nekih greškica sa lamda sondom koje smo opet poništili,,a lamda je normalno pokazivala svoj rad.
-sad mene interesira dali obrtomjer ima neki svoj posebni senzor sa koji ga pogoni ili to ide iz nekoga drugoga sustava
-imam ugraden i plinski sustav BRC (just heavy) koji dobro radi ali kad se pojavi ta greška sa lampicama on se iskljuci jer neradi obrtomjer ali onda normalno radi na benzinu i kad se te lampice ponovo ugase pali se ponovo plinski sustav i vožnja ide bez problema
-sad me zanima gdje bih kvar mogao tražiti pa da ga probam rješiti,pretpostavljam da je negdje loš kontakt ali neznam odakle bih mogao da krenem (radim elektroniku pa mi struja u autu nece biti neki problem)
-neznam ima li ovaj model kakvih boljki sa ABS-om pa bih to volio znati
ODGOVOR:Brojac okretaja motora ima senzor na radilici od kojega dobiva impulse i na taj nacin racuna broj okretaja motora . Greška može biti sam senzor, elektricna instalacija i instrument ploca.
Vi najprije krenite od senzora i elektricnih konektora, nakon toga ispitajte elektricnu instalaciju i na kraju instrument plocu.
na vrh Povratak na vrh

ALFA 156 - SELEN BLOKOVI

Datum objave: 10.09.2007 18:14:00
Slika
PITANJE: Zanima me dali Vi možete na prednjim doljnjim vilicama na Alfi 156 2.4jtd 2002.g. zamijeniti samo selen blokove ili se moraju mijenjati cijele vilice ? Dali znate koliko bi to, otprilike, koštalo ?
ODGOVOR:Selen blokovi se mogu mijenjati pojedinacno , u tom slucaju ima više posla nego kada se mijenjaju kompletne vilice. Ako ste u blizini dodite do nas kako bih pogledali detalj na selen bloku, nakon toga možemo reci i cijenu .
na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO - PUCKETANJE IZ AUSPUHA

Datum objave: 10.09.2007 18:09:00
Slika
PITANJE: Molim vas da mi odgovorite na ovo pitanje,Imam Fiat Tipo 1,4karb. prešao 80 000tk,perfektno radi,razvodnik podešen,karburator isto.Problem je sledeci:pri oduzimanju gasa,kada obrtaji padnu na minimum cuje se pucketanje iz auspuha.Pokušao sam da naštelujem smesu goriva i vazduha,ali bez uspeha.Pomozite strašno me nervira.Pozdravi iz Ohrida Macedonia
ODGOVOR:Ako je kod vašeg vozila razvodnik paljenja na glavi motora onda se kut predpaljenja ne može podešavati. Ako je razvodnik paljenja na bloku motora kut statickog predpaljenja treba biti 10° . pucketanje o kojem govorite znak je nepotpunog izgaranja i nepravilno podešenog paljenja . Napravite kontrolu faze, predpaljenja i sustava paljenja.
na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO - PUMPA ZA GORIVO

Datum objave: 10.09.2007 18:00:00
Slika
PITANJE: Imam fijat tipo 1.4 ie problem mi je sa pumpom za gorivo. Desi se da na nju prilikom paljenja ne dolazi struja,kada joj dam direktan inpuls struje ona proradi zatim se desi da jedno izvjesno vrijeme pali normalno .Kad ponovno zašteka opet radim isto.Izgleda da je to problem kod fijata jer mi jedan poznanik ima isti problem.
ODGOVOR:Ispitajte najprije relej pumpe za gorivo , nakon toga ispitajte elektricne kontakte i instalaciju do pumpe za gorivo. Po potrebi ocistite veliki konektor i pinove na upravljackoj centrali ECU.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E200 CDI - TROŠI ULJE

Datum objave: 10.09.2007 17:50:00
Slika
PITANJE: Najpije svaka Vam cast za ovolike odgovore, pravi ste. Evo i mog problema pa ako uhvatite vremena biti cu Vam jako zahvalan:
Mercedes E200 CDI, 98 god., automatik, prešao 244 000 km. Troši jako puno ulja približno 1 litra na 1000 km ako se vozi na nekih 2500 ili 3000 obrtaja (autoput). Kad se malo jace doda gas izbacuje crni dim. Vidi se malo ulja na turbini ali ne curi ispod motora izgleda da motor jednostavno sagori ulje.Koji je kvar ovdje u pitanju? Ako je to turbina, a sve mi se cini da je, da li smije voziti dalje ili se odmah mora popravljati? Koliko približno iznosi popravak turbine i da li se može popravit? Koliko je nova turbina?
ODGOVOR:Potrošnja ulja može nastati na tri nacina , potrošnja preko turbinskog punjaca, potrošnja na vodilice ventila i potrošnja preko klipnih prstena i cilindra. U svakom boljem servisu možete utvrditi kako vaš motor troši ulje. Najjeftiniji popravak je ako se radi o turbini, nakon toga nešto skuplji popravak je uredenje glave motora i najskuplje je kada motor troši ulje na klipne prstene i cilindar.
Obavite pregled vozila i zatražite strucno mišljenje servisa .
na vrh Povratak na vrh

VW JETTA - ISPITAJTE HLADNJAK ULJA

Datum objave: 10.09.2007 17:47:00
Slika
PITANJE: U boci za tekucinu hladenja motora pojavila mi se masnoca, ulje.
Mislim da je to posljedica ili oštecenja diftunga glave motora ili što je moguce diftung hladnjaka ulja kod filtera ulja. Rijec je o autu marke Jetta Volkswagen, turbo dizel 1988 godište.Molim Vas da mi savjetujete da li prvo da promjenim hladnjak ulja kod filtera ulja pa da vidim reakciju ili da odma radim promjenu diftunga glave motora.
ODGOVOR:Vaš zakljucak je ispravan. Demontirajte hladnjak ulja , operite ga od ulja i nakon toga možete ga ispitati komprimiranim zrakom. Ako hladnjak ne pušta uzrok je brtva glave ili sama glava motora.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA - ZATRAŽITE DRUGO MIŠLJENJE

Datum objave: 10.09.2007 17:38:00
Slika
PITANJE: Imam Xsaru, 98.g., 1.4i (75 KS), 83000 km.Odnedavno su se poceli javljati problemi. Motor ponekad radi vrlo nemirno, kao da trza, nevoljko reagira na gas, trese i odaje dojam kao da ce se svaki trenutak ugasiti. Problem se pojavljuje povremeno, pogotovo ako je zagrijan, iako to nije pravilo....Uglavnom, promjenjene su svjecice - motor i dalje trza...
Ocišcene su dizne, ali problem i dalje postoji. Pregledane se bobine i mehanicari u Citroenu kažu da nije problem u njima, vec najvjerojatnije u glavnom kompjuteru motora, pa oni predlažu da ga se zamjeni. Kad sam pitao za cijenu, kažu 7000 kn (skoro sam se onesvjestio...). Pa zar oni ne mogu ubaciti neki drugi komp i provjeriti da li je do njega problem, jer što ako ja dam skoro 1000 eura za novi kompjuter i pokaže se da u njemu nije problem?! Ne znam što da napravim... Da li ste Vi imali slicnih problema i iskustava? Ako možete, molio bih da me savjetujete...
ODGOVOR:Kada bilo tko dobije negativnu vijest ona nas uvijek iznenadi . U vašem slucaju dobro bi bilo zatražiti i drugo mišljenje u servisu kojem vjerujete, nakon toga znali bi da li je dijagnoza ista ili razlicita. Na vašem vozilu nije moguce uzeti racunalo s drugog vozila i tako utvrditi ispravnost vašeg racunala jer vaše racunalo ima svoju šifru koja je kompatibilna s imobilajzerom koji se nalazi na vašem vozilu. Medutim postoji i drugi nacin da se ustanovi ispravnost vašeg racunala zato vam i predlažem da napravite dijagnostiku u drugom servisu. Moram reci da ovakvi slucajevi u praksi nisu rijetki , ovo vam govorim iz osobnog iskustva.
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - SMETA JOJ KIŠA

Datum objave: 10.09.2007 17:32:00
Slika
PITANJE: Imam Škodu Octaviu 1.6, iz 2002.god.Problemi su se poceli javljati prije godinu dana kad sam vozio po kiši. Prešao sam preko lokve i auto je stalo. Uspio sam ga upaliti tek iduce jutro. Nakon toga sam promjenio sve zaštitne plastike, svjecice, kablove od svjecica te ga vozio u Škoda servis na provjeru. Tamo je spojen na kompjuter ali nikakva greška nije prikazana. Auto mi se još i sada gasi po kiši, stalno sam kod mehanicara ali nitko nema pojma u cemu je problem.
ODGOVOR:Na žalost ima i takvih kvarova kada je kvar teško pronaci i otkloniti. Uzrok kvara treba tražiti na elektricnim spojevima i na nekom od senzora motora . Posebno treba kontrolirati senzor GMT. Možda bi dobro bilo da vaše vozilo date u servis kada je kišno vrijeme tako da se može raditi ispitivanje po takvom vremenu.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 - PROBLEM SA SVJETLIMA

Datum objave: 10.09.2007 17:06:00
Slika
PITANJE: Imam 106-icu i nedavno su se pocela smanjivati i pojacavati svjetla i to tako jako se pojacaju da motor izgubi snagu. Zanima me dali je moguce problem u regleru i dali je to problem zamijeniti i otprilike koliko košta?Motor je 1.0 , 37 kw. God. 12. 1990 Benzin.
ODGOVOR:Navedena pojava nastaje kada je neispravan alternator, regler ili akumulator. Uzrok može biti i elektricna instalacija.
na vrh Povratak na vrh

OPĆI SAVJETI - PODMAZIVANJE NOVE SAJLE RUČNE KOČNICE

Datum objave: 24.03.2011 22:56:15
Slika
PITANJE: Da li je uvijek potrebno podmazivati novu sajlu rucne kocnice prije njene ugradnje u putnicko motorno vozilo?
ODGOVOR:Neke sajle rucne nije potrebno dodatno podmazivati jer je to vec napravljeno . Vi necete pogriješiti ako još jednom prije ugradnje to opet napravite. Možete koristiti motorno ulje jer ono može djelomicno uci u unutrašnjost sajle i u fleksibilni bužir.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 HDI - NOVI DIZELAŠ

Datum objave: 10.09.2007 16:53:00
Slika
PITANJE: Molim vas ukoliko ste od volje da mi date par osnovnih i korisnih informacija o novim dizelašima. Naime odnedavno sam ponosni vlasnik Peugeota 307 1.6 HDI (90)s kojim sam jako zadovoljan, ali pošto mi je to prvi dizelaš u životu, a volim voditi brigu o svome automobilu htio bi da mi motor što duže normalno "živi". Naime iza sebe imam oko 700000 km ali sve na benzincima te me zanima cemu treba najviše posvetiti pažnju kako bi dizelaš što duže beprijekorno radio. Napominjem da ga ne tjeram u visoke okretaje, vozim što više mogu oko najveceg okretnog momenta, krcam gorivo na Tifonu. Ali zanimaju me npr., koje su mane HDI motora, koliko današnjim dizelašima smetaju kratke relacije (5-6 km) jer sam primjetio da mi se taj dizelaš puno prije postigne radnu temperaturu nego Astra 1.6 16V (najvjerojatnije zbog dodatnih grijaca) koju sam do sada imao, da li je preporucljivo stavljati aditive u gorivo, te da li je poželjno oko 100000 km izvršiti kemijsko cišcenje motora (to sam ucinio na Astri i mogu vam reci da je motor mirnije radio), te da li je potrebno i kada cistiti usisne kanale od nakupine cadi. Mnogi mi govore da ga moram tjerati jer da ce mi se zalijeniti ali ja sam prema tome skepticam jer obzirom da sam strojar po struci smatram da to nije dobro niti za jedan motor a pogotovo za dizelaše.
ODGOVOR:Ova generacija motora je kvalitetna i bolja i to sa stanovišta ekologije , mehanike i ekonomije. Jedina primjedba je što ne podnose necisto gorivo i gorivo s vecim postotkom sumpora. Za životni vijek motora i vozila potrebno je skratiti servisni interval barem na pola od onoga što propisuje proizvodac. To znaci da bi bilo jako dobro mijenjati ulje u motoru i ostale filtre svakih 10.000 km ili dva puta godišnje ( što prije dode ). Ostale tekucine bi trebalo mijenjati svakih 60.000 km ili svake dvije godine. Ako se servisira na ovaj nacin nisu potrebni nikakvi aditivi ni cišcenje motora iznutra. Vozilo ne morate voziti sportski jer motor radi pod nadzorom racunala koje uvijek za svaki režim rada motora optimira sve parametre i dozira tocno odredenu kolicinu goriva.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - VIBRACIJE

Datum objave: 07.09.2007 20:30:00
Slika
PITANJE: Imam jedan problem. Vozim VW Passat iz 2000 g. U posljednje vrijeme auspuh jako vibrira tako da se trese cijeli auto . Napiminjem da je to izaženo vrlo jako kada je upaljena klima. Dal su možda uzrok nosaci auspuha ili je u necemu drugome stvar.
ODGOVOR:Uzroci vibracije auspuha mogu biti fleksibilne pletenice a ponekad i neodgovarajuci nosaci. Ponekad je uzrok vibracija i sam motor, pojavu svakako treba analizirati i utvrditi cinjenice.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - MODIFIKACIJA ??

Datum objave: 07.09.2007 20:27:00
Slika
PITANJE: IMAM DVA PITANJA VEZANA ZA MOJ KADETT 1.3LS/75KS.
1. DALI JE MOGUCE UGRADITI PETBRZINSKU GETRIBU UMJESTO 4BRZ. BEZ DA SE GUBI NA PERFORMANSAMA TE JESU LI POTREBNE MODIFIKACIJE NA AUTU I MOTORU?
2. DALI JE MOGUCE UGRADITI DVOGRLI FRGAZER IZ JACEG MOTORA(1.6i npr.) UMJESTO JEDNOGRLNOG OBICNOG I ŠTA BI SE TIME DOBILO?
ODGOVOR:Navedeni mjenjac je moguce ugraditi , pitanje je samo da li ce motor imati dovoljno snage da ubrzava vozilo u petoj brzini. Moguce je ugraditi i karburator s dvostrukim grlom , dobiti ce se nešto na ubrzanju i konacnoj brzini ali bi problem mogao biti EKO test.
na vrh Povratak na vrh