Danas je: 24.06.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FIAT TIPO - PUMPA ZA GORIVO

Datum objave: 10.09.2007 18:00:00
Slika
PITANJE: Imam fijat tipo 1.4 ie problem mi je sa pumpom za gorivo. Desi se da na nju prilikom paljenja ne dolazi struja,kada joj dam direktan inpuls struje ona proradi zatim se desi da jedno izvjesno vrijeme pali normalno .Kad ponovno zašteka opet radim isto.Izgleda da je to problem kod fijata jer mi jedan poznanik ima isti problem.
ODGOVOR:Ispitajte najprije relej pumpe za gorivo , nakon toga ispitajte elektricne kontakte i instalaciju do pumpe za gorivo. Po potrebi ocistite veliki konektor i pinove na upravljackoj centrali ECU.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E200 CDI - TROŠI ULJE

Datum objave: 10.09.2007 17:50:00
Slika
PITANJE: Najpije svaka Vam cast za ovolike odgovore, pravi ste. Evo i mog problema pa ako uhvatite vremena biti cu Vam jako zahvalan:
Mercedes E200 CDI, 98 god., automatik, prešao 244 000 km. Troši jako puno ulja približno 1 litra na 1000 km ako se vozi na nekih 2500 ili 3000 obrtaja (autoput). Kad se malo jace doda gas izbacuje crni dim. Vidi se malo ulja na turbini ali ne curi ispod motora izgleda da motor jednostavno sagori ulje.Koji je kvar ovdje u pitanju? Ako je to turbina, a sve mi se cini da je, da li smije voziti dalje ili se odmah mora popravljati? Koliko približno iznosi popravak turbine i da li se može popravit? Koliko je nova turbina?
ODGOVOR:Potrošnja ulja može nastati na tri nacina , potrošnja preko turbinskog punjaca, potrošnja na vodilice ventila i potrošnja preko klipnih prstena i cilindra. U svakom boljem servisu možete utvrditi kako vaš motor troši ulje. Najjeftiniji popravak je ako se radi o turbini, nakon toga nešto skuplji popravak je uredenje glave motora i najskuplje je kada motor troši ulje na klipne prstene i cilindar.
Obavite pregled vozila i zatražite strucno mišljenje servisa .
na vrh Povratak na vrh

VW JETTA - ISPITAJTE HLADNJAK ULJA

Datum objave: 10.09.2007 17:47:00
Slika
PITANJE: U boci za tekucinu hladenja motora pojavila mi se masnoca, ulje.
Mislim da je to posljedica ili oštecenja diftunga glave motora ili što je moguce diftung hladnjaka ulja kod filtera ulja. Rijec je o autu marke Jetta Volkswagen, turbo dizel 1988 godište.Molim Vas da mi savjetujete da li prvo da promjenim hladnjak ulja kod filtera ulja pa da vidim reakciju ili da odma radim promjenu diftunga glave motora.
ODGOVOR:Vaš zakljucak je ispravan. Demontirajte hladnjak ulja , operite ga od ulja i nakon toga možete ga ispitati komprimiranim zrakom. Ako hladnjak ne pušta uzrok je brtva glave ili sama glava motora.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA - ZATRAŽITE DRUGO MIŠLJENJE

Datum objave: 10.09.2007 17:38:00
Slika
PITANJE: Imam Xsaru, 98.g., 1.4i (75 KS), 83000 km.Odnedavno su se poceli javljati problemi. Motor ponekad radi vrlo nemirno, kao da trza, nevoljko reagira na gas, trese i odaje dojam kao da ce se svaki trenutak ugasiti. Problem se pojavljuje povremeno, pogotovo ako je zagrijan, iako to nije pravilo....Uglavnom, promjenjene su svjecice - motor i dalje trza...
Ocišcene su dizne, ali problem i dalje postoji. Pregledane se bobine i mehanicari u Citroenu kažu da nije problem u njima, vec najvjerojatnije u glavnom kompjuteru motora, pa oni predlažu da ga se zamjeni. Kad sam pitao za cijenu, kažu 7000 kn (skoro sam se onesvjestio...). Pa zar oni ne mogu ubaciti neki drugi komp i provjeriti da li je do njega problem, jer što ako ja dam skoro 1000 eura za novi kompjuter i pokaže se da u njemu nije problem?! Ne znam što da napravim... Da li ste Vi imali slicnih problema i iskustava? Ako možete, molio bih da me savjetujete...
ODGOVOR:Kada bilo tko dobije negativnu vijest ona nas uvijek iznenadi . U vašem slucaju dobro bi bilo zatražiti i drugo mišljenje u servisu kojem vjerujete, nakon toga znali bi da li je dijagnoza ista ili razlicita. Na vašem vozilu nije moguce uzeti racunalo s drugog vozila i tako utvrditi ispravnost vašeg racunala jer vaše racunalo ima svoju šifru koja je kompatibilna s imobilajzerom koji se nalazi na vašem vozilu. Medutim postoji i drugi nacin da se ustanovi ispravnost vašeg racunala zato vam i predlažem da napravite dijagnostiku u drugom servisu. Moram reci da ovakvi slucajevi u praksi nisu rijetki , ovo vam govorim iz osobnog iskustva.
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - SMETA JOJ KIŠA

Datum objave: 10.09.2007 17:32:00
Slika
PITANJE: Imam Škodu Octaviu 1.6, iz 2002.god.Problemi su se poceli javljati prije godinu dana kad sam vozio po kiši. Prešao sam preko lokve i auto je stalo. Uspio sam ga upaliti tek iduce jutro. Nakon toga sam promjenio sve zaštitne plastike, svjecice, kablove od svjecica te ga vozio u Škoda servis na provjeru. Tamo je spojen na kompjuter ali nikakva greška nije prikazana. Auto mi se još i sada gasi po kiši, stalno sam kod mehanicara ali nitko nema pojma u cemu je problem.
ODGOVOR:Na žalost ima i takvih kvarova kada je kvar teško pronaci i otkloniti. Uzrok kvara treba tražiti na elektricnim spojevima i na nekom od senzora motora . Posebno treba kontrolirati senzor GMT. Možda bi dobro bilo da vaše vozilo date u servis kada je kišno vrijeme tako da se može raditi ispitivanje po takvom vremenu.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 - PROBLEM SA SVJETLIMA

Datum objave: 10.09.2007 17:06:00
Slika
PITANJE: Imam 106-icu i nedavno su se pocela smanjivati i pojacavati svjetla i to tako jako se pojacaju da motor izgubi snagu. Zanima me dali je moguce problem u regleru i dali je to problem zamijeniti i otprilike koliko košta?Motor je 1.0 , 37 kw. God. 12. 1990 Benzin.
ODGOVOR:Navedena pojava nastaje kada je neispravan alternator, regler ili akumulator. Uzrok može biti i elektricna instalacija.
na vrh Povratak na vrh

OPĆI SAVJETI - PODMAZIVANJE NOVE SAJLE RUČNE KOČNICE

Datum objave: 24.03.2011 22:56:15
Slika
PITANJE: Da li je uvijek potrebno podmazivati novu sajlu rucne kocnice prije njene ugradnje u putnicko motorno vozilo?
ODGOVOR:Neke sajle rucne nije potrebno dodatno podmazivati jer je to vec napravljeno . Vi necete pogriješiti ako još jednom prije ugradnje to opet napravite. Možete koristiti motorno ulje jer ono može djelomicno uci u unutrašnjost sajle i u fleksibilni bužir.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 HDI - NOVI DIZELAŠ

Datum objave: 10.09.2007 16:53:00
Slika
PITANJE: Molim vas ukoliko ste od volje da mi date par osnovnih i korisnih informacija o novim dizelašima. Naime odnedavno sam ponosni vlasnik Peugeota 307 1.6 HDI (90)s kojim sam jako zadovoljan, ali pošto mi je to prvi dizelaš u životu, a volim voditi brigu o svome automobilu htio bi da mi motor što duže normalno "živi". Naime iza sebe imam oko 700000 km ali sve na benzincima te me zanima cemu treba najviše posvetiti pažnju kako bi dizelaš što duže beprijekorno radio. Napominjem da ga ne tjeram u visoke okretaje, vozim što više mogu oko najveceg okretnog momenta, krcam gorivo na Tifonu. Ali zanimaju me npr., koje su mane HDI motora, koliko današnjim dizelašima smetaju kratke relacije (5-6 km) jer sam primjetio da mi se taj dizelaš puno prije postigne radnu temperaturu nego Astra 1.6 16V (najvjerojatnije zbog dodatnih grijaca) koju sam do sada imao, da li je preporucljivo stavljati aditive u gorivo, te da li je poželjno oko 100000 km izvršiti kemijsko cišcenje motora (to sam ucinio na Astri i mogu vam reci da je motor mirnije radio), te da li je potrebno i kada cistiti usisne kanale od nakupine cadi. Mnogi mi govore da ga moram tjerati jer da ce mi se zalijeniti ali ja sam prema tome skepticam jer obzirom da sam strojar po struci smatram da to nije dobro niti za jedan motor a pogotovo za dizelaše.
ODGOVOR:Ova generacija motora je kvalitetna i bolja i to sa stanovišta ekologije , mehanike i ekonomije. Jedina primjedba je što ne podnose necisto gorivo i gorivo s vecim postotkom sumpora. Za životni vijek motora i vozila potrebno je skratiti servisni interval barem na pola od onoga što propisuje proizvodac. To znaci da bi bilo jako dobro mijenjati ulje u motoru i ostale filtre svakih 10.000 km ili dva puta godišnje ( što prije dode ). Ostale tekucine bi trebalo mijenjati svakih 60.000 km ili svake dvije godine. Ako se servisira na ovaj nacin nisu potrebni nikakvi aditivi ni cišcenje motora iznutra. Vozilo ne morate voziti sportski jer motor radi pod nadzorom racunala koje uvijek za svaki režim rada motora optimira sve parametre i dozira tocno odredenu kolicinu goriva.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - VIBRACIJE

Datum objave: 07.09.2007 20:30:00
Slika
PITANJE: Imam jedan problem. Vozim VW Passat iz 2000 g. U posljednje vrijeme auspuh jako vibrira tako da se trese cijeli auto . Napiminjem da je to izaženo vrlo jako kada je upaljena klima. Dal su možda uzrok nosaci auspuha ili je u necemu drugome stvar.
ODGOVOR:Uzroci vibracije auspuha mogu biti fleksibilne pletenice a ponekad i neodgovarajuci nosaci. Ponekad je uzrok vibracija i sam motor, pojavu svakako treba analizirati i utvrditi cinjenice.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - MODIFIKACIJA ??

Datum objave: 07.09.2007 20:27:00
Slika
PITANJE: IMAM DVA PITANJA VEZANA ZA MOJ KADETT 1.3LS/75KS.
1. DALI JE MOGUCE UGRADITI PETBRZINSKU GETRIBU UMJESTO 4BRZ. BEZ DA SE GUBI NA PERFORMANSAMA TE JESU LI POTREBNE MODIFIKACIJE NA AUTU I MOTORU?
2. DALI JE MOGUCE UGRADITI DVOGRLI FRGAZER IZ JACEG MOTORA(1.6i npr.) UMJESTO JEDNOGRLNOG OBICNOG I ŠTA BI SE TIME DOBILO?
ODGOVOR:Navedeni mjenjac je moguce ugraditi , pitanje je samo da li ce motor imati dovoljno snage da ubrzava vozilo u petoj brzini. Moguce je ugraditi i karburator s dvostrukim grlom , dobiti ce se nešto na ubrzanju i konacnoj brzini ali bi problem mogao biti EKO test.
na vrh Povratak na vrh

ROVER 25 - SRS LAMPICA

Datum objave: 07.09.2007 20:22:00
Slika
PITANJE: posjedujem Rover 25 2001.(1.4., 85 KS, 120 000km).
Kod niskih okretaja pali mi se SRS lampica, to se dešava i kod šaltanja iz prve u drugu, druge u trecu itd. sve do pete. Ali samo i iskljucivo kod niskih okr. (1800-2300 RPM) i to ne svaki put. U cemu je problem? S tim da neki put i cuka(vrlo rijetko) na tim okretajima kod dodavanja jaceg gasa, pa me zanima dali je i to vezano?, posto znam da je SRS sistem za airbag. Inace, auto ide odlicno, nedavno sam izmjenio filtere, remenje i ulje.
ODGOVOR:SRS sustav AIR BAGA nije povezan s prekidanjem rada motora. Paljenje lampice nastaje radi gubljenja kontakta na samoj instalaciji AIR BAGA. Prekidanje motora treba tražiti najprije u sustavu paljenja ( svjecice i visoki napon ) a po potrebi i u sustavu ubrizgavanja. Dijagnostika ovih sustava dala bi odgovor na sve nepoznanice.
na vrh Povratak na vrh

ALFA 156 - ALTERNATOR ?

Datum objave: 07.09.2007 20:12:00
Slika
PITANJE: Imam jedan problem, a vidio sam da dajete kvalitetne savjete. Vozim alfu 156 2001g. 1,9jtd. Primjetio sam da se nešto dogada s alternatorom. Naime, prilikom paljenja auta nakon stajanja
tjedan dana (bio sam u inozemstvu) lampica akumulatora se nije ugasila i cuo se zujavi zvuk ispod haube koji je povisivao frekvenciju tona
linearno s višim okretajima motora kad dodam gas. Nakon dva kilometra sam ugasio motor i pri ponovnom startanju lampica se ugasila, no u leru ima cudni škrgutavi zvuk negdje u predjelu anlasera, ali puni jer lampica ne svijetli. Kad dodam gas, zvukovi prestanu ali se vrate kada opet dode na ler okretaje. To se eventualno eliminira kada motor radi duže od sat vremena, ali se uvijek ponavlja kada palim motor na hladno. Što bi moglo biti pokvareno? Da li se alternator može
reparirati ili moram kupiti novi koji je poprilicno skup?
ODGOVOR:Navedeni zvuk može nastati radi oštecenog ležaja alternatora, servo pumpe , pumpe za vodu , ili nekog ležaja na zupcastom ili kanalnom remenu. Takve zvukove nije dobro zanemariti jer mogu izazvati mnogo skuplji kvar. Ispitajte uzrok i otklonite potencijalnu opasnost. Alternator se može normalno servisirati i nije ga potrebno mijenjati.
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 - MISLIM DA SAM GADNO ZARIBO

Datum objave: 07.09.2007 20:07:00
Slika
PITANJE: Molim Vas da mi date savijet, danas sam u mazda Mazda 323F DITD 2.0 ulio 10 litara benzina EUROSUPER 95 umjesto EURODIZEL-a, te mi je auto poceo trokirati.Što a napravim, imate li kakav savjet. Nisam baš pri nekom novcu pa me strah uopce nazvat mazdin servis.
ODGOVOR:U ovom slucaju potrebno je izvaditi gorivo iz rezervara ako koja litra ostane nije bitno, nakon toga napunite pun rezervar dizel goriva. Slijedeca radnja je zamjena filtera goriva, odzracivanje sustava goriva i motor ce upaliti.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGAN - UGRIJAN NE PALI

Datum objave: 07.09.2007 20:01:00
Slika
PITANJE: Moj Renault Megan 1.4 , 16V,2000.g. benzinac,kad je ugrijan ne mogu nikako upaliti.Kada odstoji 5 ili više sati i potpuno se ohladi pali bez problema.U vožnji radi savršeno.
ODGOVOR:Postoje dva osnovna uzroka radi kojih motor ne pali u navedenom momentu, prvi uzrok je nepostojanje elektricne iskre na svjecici a drugi je mala kolicina goriva ili nikakva kolicina goriva na injektorima. Za prvi uzrok potrebno je provjeriti sustav paljenja . Ako je u pitanju drugi uzrok tada treba grešku tražiti na injektorima i na sustavu ubrizgavanja. Najbrže je naci kvar u momentu kada motor ne može upaliti.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - ULAZI VODA U PRTLJAŽNIK

Datum objave: 07.09.2007 19:52:00
Slika
PITANJE: Radi se o Golfu serije 4 2004. godina, prvi vlasnik neogreban.
Primjetio sam da je lijeva strana prtljažnika mokra poslje pranja vozila ili kiše.Ustanovio sam da voda dolazi na sastavu veznog lima lijeve strane prtljažnika ispod lampe ( ne curi od lampe).U ovlaštenom sevisu su mi rekli da je to normalno, nebih o tome svako ima pravo na svoje mišljenje.No ja kao vlasnik vozila ipak sam mišljenja da to nije normalna pojava.Prilikom zaljevanja zadnje lijeve strane oko vrata gepeka ( po braniku sastav vrata i branika ) dolazi do navedenog problema.U ovlaštenom servisu mi je receno da se radi o nekakvoj membrani.
ODGOVOR:Nije normalno da u prtljažnik ulazi voda. Navedeni problem treba tocno defektirati a zatim otkloniti uzrok. Cesti uzrok je gumena brtva zadnjeg stakla ili gumena brtva vrata.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA - KAŠLJANJE MOTORA

Datum objave: 24.03.2011 23:00:23
Slika
PITANJE: Škoda felicija 1,3 / 1995 (140.000 km)
Cestitam na ovoj stranici, koja je danas zaista rijetkost, te ujedno zahvaljujem unaprijed za eventualni odgovor i vaše mišljenje o sljedecem problemu: Automobil je svake godine redovito servisiran u ovlaštenom servisu i do sada je služio dobro, bez važnijih primjedbi za vozilo u svojoj klasi. Osobito nije bilo poteškoca vezanih uz paljenje i rad motora opcenito. S obzirom na minimalnu potrošnju ulja i moguce ubrzanje, cini se da je moror još u vrlo dobrom stanju.Prije priblizno 3 mjeseca se iznenada pojavilo zatrzavanje i "kašljanje" motora, pa cak i gašenje, što smo povezali sa eventualno lošim gorivom prethodno ulivenim na crpki INA. Automobil je potom pregledan od strucne osobe, a zatim i u ovlaštenom servisu. U oba slucaja, nakon 2-3 dana promatranja, odgovor je bio da je automobil ispravan i da motor radi besprijekorno. Medjutim, daljnjim korištenjem automobila evidentno je da problem nije otklonjen, a može se opisati ovako:
- Paljenje motora je redovito bez ikakvih poteškoca;
- Nakon paljenja (u bilo koje doba dana), 3-5 min iza toga u vožnji se cesto pojavi zakašljavanje motora, zatrzavanje, intenzivno vibriranje, pa cesto i gašenje motora (u gustom gradskom prometu to stvara nesigurnost, nelagodne, pa i opasne situacije).
- Ako se motor ne ugasi, nego automobil zbog inercije nastavi kretanje i motor "prihvati" paljenje, rad motora i ubrzanje je znacajno iznad onogašto bi trebalo odgovarati položaju papucice gasa (vjerojatno zbog izgaranja zaostalog goriva u cilindrima?).
- Ukoliko se gore navedene poteškoce nisu pojavile u pocetku, zapaženo je da ce gotovo sigurno vožnja proteci bez ikakvih problema.
- Zapaženo je takodjer da dio lampica na kontrolnoj ploci (lijeva strana) u tom pocetnom periodu ne radi, ili je vrlo slabog intenziteta. Nakon što gore opisane poteškoce prodju, i svjetla na kontrolnoj ploci postanu nesto intenzivnija.
Jasno je da ova poteškoca spada u dio problematike koja se teže dijagnosticira. No, cini se ipak da je odgovor negdje u elektricnoj instalaciji, sa efektom na sustav paljenja. Bez pretenzija za ikakvo strucno razmatranje, pitam se može li problem imati nekakve veze sa ukljucivanjem / iskljucivanjem uredjaja koji se naziva „automatski chock"?
ODGOVOR:Moje mišljenje je slicno vašem , treba najprije provjeriti elektriku vozila a to znaci sve elektricne spojeve na i oko motora , nakon toga po potrebi napraviti kontrolu svih kontakata koji se nalaze na kutiji s osiguracima. Nakon ovoga svakako treba pregledati veliki konektor koji je spojen na upravljacku centralu. Ukoliko i nakon ovoga nema promjene na bolje tada treba posumnjati na neki od senzora na motoru a koji je sastavni dio sustava ubrizgavanja.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - CRNI TALOG

Datum objave: 24.03.2011 23:03:30
Slika
PITANJE: Na astri 1,7 DTI iz 2001 god, negdje od 65 t km, u posudi rashlane tucine zamjetio sam crni talog. U servisu su mi rekli da je to "normalno" za ovaj motor i da taj talog potjece od hladnjaka ulja na kucištu filtera ulja (porozitet), da se nece ništa dogoditi i da mogu voziti tako ali da povremeno pogledam stanje. Od tada sam prošao cca 22 t km i u zadnje vrijeme sam zamjetio da mi pada nivo rashladne tekucine u ekspanzionoj posudi (cca 1,5 l na 10 t km). Dali su ove dvije pojave medusobno povezane? Dali je ovo " normalno" za ove motore? Što vi predlažete?
ODGOVOR:Crni talog nije uobicajena pojava na tom vozilu. Ako je porozan hladnjak ulja tada bi se miješalo ulje i rashladna tekucina. Ako sumnjate u navedeni hladnjak ispitajte ga . Rashladna tekucina može nestajati na mnogo mjesta na motoru i oko motora. Kada postoji takva pojava treba ispitati sva mjesta koja mogu propuštati , kontrolu treba raditi kada je motor vruc jer je tada tlak u sustavu najveci.
na vrh Povratak na vrh

TOYOTA AVENSIS - UGRADNJA KVALITETNOG PLINA

Datum objave: 07.09.2007 14:25:00
Slika
PITANJE: Toyota avensis 2,0 motor otto-reg-kat-euro IV 1998 cm3 2007 god. 3000 km automatic.
Zanima me ugradnja autoplina molim kakve su mogucnosti ugradnje i cijena? Želim kvalitetni uradaj.
ODGOVOR:U vaše vozilo može se ugraditi plinski sustav PRINS neupitne kvalitete , cijena sustava ukljucujuci i flash lube za podmazivanje ventila je 13.500,-kn.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - ODVODNO CRIJEVO KLIME

Datum objave: 07.09.2007 14:18:00
Slika
PITANJE: Interesuje me gdje se nalazi odvodno crijevo klime kod audija a4 1996. klimatronik?To je crijevo koje ostatak kondenzovane vode ispušta napolje, mislim da se to crijevo zacepilo jer ta kondenzovana voda trenutno curi pod noge suvozaca.
ODGOVOR:Navedena cijev se nalazi na podnici iza centralne konzole. Oslobodite podnicu od tepiha i potražite to iza grijaca.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - XENON SVJETLA

Datum objave: 07.09.2007 14:13:00
Slika
PITANJE: Imam automobil Audi A4 2,4 Quatro god 98 ugradio bih BI XENON svijetla pa me interesira da li moram mijenjati komplet farove .Ili samo ugraditi sijalice jer sam cuo da se više ne trebaju mijenjati farovi .Ja ne vjerujem da se samo ugradi sijalica i stvar je gotova. Zato Vas molim da mi kažete što moram sve kupiti da bih na tom automobilu imao BI XENON svijetla.
ODGOVOR:Ako ugradite samo sijalice to nije pravi xenon . Ako želite pravi xenon tada se mijenjaju kompletni farovi i ugraduje elektronika potrebna za tu svrhu jer je za to neophodna visokofrekventna struja koju daju visokofrekventni generatori. Za detaljnije informacije nazovite bilo koji VW ovlašteni servis.
na vrh Povratak na vrh