Danas je: 25.01.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MAZDA 626 - PROBLEM SA KOCNICAMA

Datum objave: 16.05.2008 12:56:00
Slika
PITANJE: Imam mazdu 626 benzin 1998g, i imam jedan veliki problem kod kocenja jer se griju sve 4 pakne pa bih vas zamolio šta da radim! Prije 1 mjesec sam kupio polovno onaj komplet gdje se pakne nalaze ali bez rezultata cjeli tockovi se griju pa sam morao da gasim vodom, jesu li u pitanju oni cilindri što potiskaju pakne da koci ili je nešto drugo!
ODGOVOR:Postoji više razloga radi kojih može doci do zagrijavanja kocnih obloga (plocice, pakne ). Moguci razlozi su pojedini cilindri kocnice, glavni kocni cilindar, visokotlacne gumena cijevi kocnice, servo uredaj kocnice, polužni mehanizam kocnice, neodgovarajuce kocne obloge.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - OTIŠAO KATALIZATOR

Datum objave: 14.05.2008 17:46:00
Slika
PITANJE: Imam Audi A4 1.8 benzinac, 2000. godina s ugradenim i atestiranim plinom. Prije nekog vremena poceo je ispuštati zvukove kao da ubacimo metal u lonac i tresemo ga. Kaže mehanicar nakon pregleda, otišao katalizator. Pošto imam plin i ne idem na eko-test, razbio bi "sace" u cijevi katalizatora i vratio ga na mjesto.Mene zanima može li on procistiti cijev katalizatora tako da mogu voziti bez iritirajuceg zvuka, bez štete za motor?
ODGOVOR:Ako na vašem vozilu postoje dvije lambda sonde tada treba staviti drugi katalizator kako bi sustav ubrizgavanja normalno radio. Ako postoji samo jedna sonda tada umjesto katalizatora možete staviti ispušni lonac . Ako iz postojeceg katalizatora izvadite keramicku jezgru i ostavite kucište starog katalizatora u funkciji zvuk motora ce se promijeniti , postati ce bucniji i reski.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - PROBLEM UBACIVANJA U BRZINE

Datum objave: 14.05.2008 17:38:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Reno Megane II Berlinu staru 2 i po godine 63000 km.
Redovno je servisirana i na servisu 60000 km utvrdeno je propuštanje ulja izmedu motora i getribe.Zamjenjena je brtva i od tada se povremeno javlja problem pri ubacivanju prvu, drugu i trecu a ponekad i cetvrtu brzinu. Problem je takav kao da postoji neko opterecenje zapinjanje izmedu lera i pojedinih brzina. Ova pjava ne javlja se stalno
vec kako koji dan nekad više puta, a ima dana kada se šalta bez ikakvog problema lagano upada u sve brzine.Imam osjecaj ko da mjenjam brzine na Zastavi ili Yugu kada nece da upadne u brzinu, otpustiš i stisneš ponovo kvacilo onda upadne u brzinu. Išao sam ponovo u servis bili smo na probnoj vožnji i mehanicar je rekao da nebi ništa dirao ako se pogorša da ponovno dodem. Ovakvo stanje me pocinje nervirat jer nikad neznaš kad ce upast u brzinu a kad ne.
Imate li kakav koristan savjet.
ODGOVOR:Prilikom zamjene brtve ( semering radilice ) neophodno je bilo demontirati spojku i zamašnjak te mjenjac. Nakon ponovne montaže navedenih dijelova moguce je da polužni mehanizam nije pravilno podešen i radi toga mogu nastati poteškoce pri mijenjanju brzina. Drugi uzrok može biti sama spojka. Navedeni problem može otkloniti svaki bolji servis.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - ULJE U FILTERU ZA ZRAK

Datum objave: 14.05.2008 17:35:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Renault Clio 1.4 16V (prešao 18.000 km). Nedavno sam prilikom vadenja filtera zraka primjetio da se u istom nalazi 1,5 do 2 dl motornog ulja... Napominjem da je auto bio udaren i da postoji mogucnost da se nalazio na boku (s obzirom da o tome nisam razgovarao sa bivšim vlasnikom). Šta može biti uzrok ovoj pojavi i kakve su potencijalne posljedice, s obzirom da je auto 2006.godište? Nisam našao nikakve vidljive tragove dima, misleci na karike.
Takoder, iako sam uradio optiku, volan i dalje vuce na lijevu stranu. Šta po Vašem mišljenju može biti uzrok i šta trebam uraditi po tom pitanju?
ODGOVOR:Ulje u kucište filtera zraka i usisni kolektor može jedino doci kroz cijev oduška od ulja. Uzroci mogu biti razni, prevelika kolicina ulja u motoru, loša kompresija i tlak u karteru ( istrošeni klipni prsteni, istrošen cilindar, oštecen klip ). Ako je vozilo relativno novije može doci do blokade klipnih prestena u klipnim kanalima . Volan može vuci u stranu i radi defekta u pneumatiku ili naplatku te radi neispravnosti na prednjem ovjesu.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 - DVA LAKA PITANJA

Datum objave: 14.05.2008 17:31:00
Slika
PITANJE: Najprije da pohvalim Vašu rubriku koja je stvarno za 5+.
Imam 2 za Vas vjerovatno laka pitanja.
Prijatelj je kupio Peugeot 405 1.9D 47KW iz 1993.god.i u njega toci eurodisel jer kaže da mu nešto manje troši.
Ja mu kažem da u taj auto treba tociti obican disel(jer ima neke karakteristike koji eurodisel nema,a potrebne su starijem tipu mašina)bar ja mislim da sam u pravu,ali nisam siguran? To je 1.pitanje,a 2.kaže da koristi ina delta 5 ulje za motor,a nezna niti gradaciju niti ništa(tako da kada promjene ime ulja vjerojvatno ce ostati u cudu),pa bi molio da mi kažete tocnu oznaku ulja koje bi trebao koristiti.
PS.Ovo sve pišem jer je auto u dobrom stanju,a vlasnik mi je dobar frend koji nije tvrdoglav pa kada mu pokažem vaš mail on ce savjet i poslušati.
ODGOVOR:Ako vozilo ima potpuno mehanicku visokotlacnu pumpu može koristiti obican dizel, ukoliko je visokotlacna pumpa elektronska tada je bolje koristiti eurodizel jer je cistiji i ima znatno manje sumpora. Motorno ulje koje je preporucljivo za navedeni motor je 10W-40 marka nije toliko bitna koliko interval izmjene ulja.
na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA - LAMPICA OD ULJA

Datum objave: 12.05.2008 16:16:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Seat Cordoba 1.4 MPI 2001.god. Tek sto sam je kupio (prije dva dana) upalila mi se lampica od ulja i cuo se zvucni signal. To se desilo u toku voznje, stao sam na parkingu, sacekao koji trenutak i provjerio nivo ulja, medjutim sve je bilo u redu ali je ulje igledalo staro odnosno bilo je poprilicno crno, pa sam otisao do servisera i zamjenio ulje, uljni filter i zracni filter. Nakon toga sam krenuo kuci i nakon 15 minuta voznje auto putem ponovo se desio isti problem.
ODGOVOR:U ovom slucaju potrebno je odmah izmjeriti tlak ulja u motoru jer uzrok može biti niski tlak ( opasno za motor ) i / ili neispravan indikator ulja (nije opasno za motor ) . Nakon mjerenja tlaka ulja tocno cete znati uzrok i tada cete moci poduzeti potrebne radnje da dovedete motor u normalno stanje.
na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 B4 - AUTOMATSKI MJENJAC

Datum objave: 12.05.2008 16:11:00
Slika
PITANJE: Imam Audi 80 B4 TDI s automatskim mjenjacem 94.g. U zadnje vrijeme mjenjac mi je poceo trzati izmedu brzina, narocito izmedu 3 i 4 brzine. Ulja ima normalno, nema poseban miris. Takoder sam primjetio da mjenja na minimalnim okretajima, ne radi tipka "Sport" tj. ne podiže okretaje kada se ukljuci, ne radi "kick down" (gas do kraja treba spuštati brzinu niže) i ne pamti prijašnji režim vožnje. Od nuspojava ne radi pozadinsko osvjetljenje instrument table, a kada se upali pozicija ili svjetla ugasi se lampica na tipki "Sport" ukoliko je ukljucena. Provjereno svi osiguraci su ispravni, a na kompjuterskom konzaltu mi je receno da je getriba OK i ne vide grešku. Ja sumnjam da je nešto sa strujom, možda neki relej, prekidac ili sl. Svi kada cuju za automatsku getribu zakolutaju ocima, ne znam kuda dalje?
ODGOVOR:Kvar može biti elektricni i/ili mehanicki. Elektricni kvar je znatno jeftiniji i zato je potrebno ispitati sve s tim u vezi. Bez odgovarajuce dijagnosticke opreme možete jedino ispitati elektricnu instalaciju i elektricne spojeve ( konektore ) na kojima mogu nastati padovi napona.
Ako je kvar mehanicki tada se popravak obavlja u specijaliziranoj radionici za popravak automatskih mjenjaca.
na vrh Povratak na vrh

FORD SIERA 1,8 TD - CRNI DIM

Datum objave: 11.05.2008 22:15:00
Slika
PITANJE: Posjedujem forda sierru 1.8TD iz '91. godine. Motor radi bezprijekorno jer je vlasnik prije mene radio potpunu generalku. Kada naglo stisnem gas ili kada ubrzava izbacuje gusti crni dim. Receno mi je da bi trebalo servisirati ili zamijeniti turbinu. Šta vi mislite o tome i koliki je otprilike trošak popravka?
ODGOVOR:Crni dim se može stvarati iz više razloga ne mora nužno biti turbina. Uz turbinu to mogu biti dize, zacepljenje usisnog kolektora, tlacne cijevi turbine, ispušni sustav, velika kolicina goriva, visokotlacna pumpa, filter zraka. Prije bilo kakvog zahvata potrebno je tocno utvrditi uzrok.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - ZAMAGLJIVANJE PREDNJEG STAKLA

Datum objave: 11.05.2008 22:10:00
Slika
PITANJE: Imam opel astru g, iz '99te godine, motor je 1.8 16V 85 KW, i dva problema.
1. u zadnjih par dana se vrlo cesto pali lampica elektrike motora (žuta lampica u donjem redu u sredini). kad se lampica upali, auto trza, gubi snagu i kao da ce se ugasiti. auto sam vozio na dijagnostiku, koja ispiše: primary/secondary electric circuit error. majstor kaže da je u pitanju dis modul (bobina), koji treba da se zamijeni (oko 300 eur). napominjem da auto nema drugih problema, ima nov alternator i akumulator, majstor je mjerio napon na akumulatoru dok auto radi i on je uredan (preko 13V). da li masa može da pravi problem, cuo sam da ako se masa gubi na autu (zbog kontakta koji ne spaja kako treba) te kad elektrika radi samo na fazu, da ista se kvari. koje je vaše mišljenje i da li ipak moram mijenjati dis modul?
2. imam veliki problem vec godinu dana sa zamagljivanjem stakala. kada pada kiša ili snijeg, stakla toliko zamagle da voda curi te stalno moram brisati. to se dešava i na prednjim i na bocnim i zadnjem staklu. filtar klime sam mijenjao 3 puta u mjesec dana jer su mi rekli da se zgužvao, no ni nakon treceg filtra ista se stvar dešava. takode mi majstori govore da je u pitanju mali hladnjak, koji propušta vodu, no da propušta vodu auto bi morao gubiti vodu u hladnjaku, a ne gubi.
kada se namjesti ventilacija na prednje staklo, i to prema uputama koja su došla uz auto, (jacina na 3, smjer prema prednjem staklu, sa ostalim usmjerivacima zatvorenim, grijanje ukljuceno), samo se mali dio odmagli koji je jako nisko pa se moram saginjati kad vozim da bi vidio gdje idem ili brisati rucno staklo. probao sam sve ostale opcije sa ventilacijom ali magla ne nestaje ili jako teško (kad otvorim prozor i vozim pola sata tako). primjetio sam medutim da ventilator ne puše pod pravim uglom, tj. duva na prednje staklo ali samo u donji dio, dok u gornji dio nikako cak i kad okrenem ventilaciju na najjace (4). šta mi je ciniti?
ODGOVOR:Kontrolna lampica motora se može paliti radi neispravne bobine. Nema razloga da ne vjerujete svojemu majstoru koji je radio dijagnostiku. Ako je dijagnostika dobro napravljena potrebno je samo zamijeniti bobinu, izbrisati grešku i navedena lampica se nece više paliti a motor ce imati snagu.
Zamagljivanje prednjeg stakla prema vašem opisu može nastati radi propuštanja radijatora grijaca i u tom momentu vodena para direktno zamagljuje prednje staklo tako da ga ventilator grijaca ne može odmagliti. U ovom slucaju potrebno je napraviti kontrolu radijatora grijaca, ventila grijaca, cijevi za dovod rashladne tekucine u grijac i nakon toga otkloniti što je neispravno. Isto tako po potrebi treba provjeriti kompletan sustav grijaca te utvrditi njegovu ispravnost i cistocu. Nekada se zna nakupiti puno lišca i prljavštine u samom kucištu grijaca što znatno smanjuje cirkulaciju vanjskog zraka kroz grijac.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E-240 V6 - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 11.05.2008 22:06:00
Slika
PITANJE: Zanima me idealan plinski uredaj sa svime potrebnim i cijena za mercedes e 240 v6 99.g. w210.
ODGOVOR:Plinski sustav marke PRINS kojega mi imamo je vrhunske kvalitete a njegova cijena za motor od 6 cilindara je 15.500, - kn.
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - NE IDE VIŠE OD 130 km/h

Datum objave: 11.05.2008 22:02:00
Slika
PITANJE: Imam škodu octaviu 1.9 tdi, zadnjih mjesec dana primjetio sam da automobil ne može razviti vecu brzinu od 130 km/h, tj. u cetvrtoj brzini motor ne može postici više od 3.000 obrtaja. Motor ne gubi ulje,niti se iz ispušnog sustava javlja crni dim. Dakle motor se najnormalnije ponaša do te brzine kada naglo pocinje gubiti snagu i obrataji motora padaju. Da li je rijec o kvaru turbine? Automobil je prešao 123 tis. km.
ODGOVOR:Postoje nekoliko razloga radi kojih motor ne može postici potrebnu snagu mehanicko stanje motora ( zacepljenje usisno ispušnog kolektora), upravljacka elektronika visokotlacne pumpe, filter krutih cestica, dize, mjerac protoka zraka, niski tlak turbine. Kontrolu treba zapoceti s ispitivanjem mehanickog stanja motora.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - PROBLEM SA KOCNICAMA

Datum objave: 11.05.2008 20:53:00
Slika
PITANJE: Imam VW golf IV 1999 god. TDI 90 KS. Obradivao sam zadnje diskove i tada nastaju problemi. Kada je sve vraceno na mjesto, kocnica mi je pocela da propada ali koci bez problema. Odem na tehnicki pregled i na valjcima pokazuje da koci ali me ne pušta da prodem jer kocnica ne drži (propada) i da moram otkloniti kvar. Promijenim zadnja kliješta odzracim sistem problem isti auto koci, ali papucica propada postepeno. Promijenim glavni kocioni cilindar, odzracim sistem, auto koci ali propada postepeno papucica kocnice. Kažu mi da je kvar u ABS-u. ABS se aktivira na nagli pritisak kocnice. Na aparatu je provjeren ABS za svaki kotac posebno, nema greške. Crijeva provjerena nigdje ne puštaju, promijenjeno ulje u sistemu, odzraceno sa vakum uredajem.Napominjem dok diskovi nisu dirani sve je bilo OK.
ODGOVOR:Pedala kocnice može propadati kada u sustavu ima zraka, kada je neispravan glavni kocni cilindar, kada je neispravan neki od radnih cilindara , kada je neispravan korektor kocenja, kada je neispravna bilo koja cijev kocnice, kada nisu dobro podešene papucice kocnice kada kocne obloge ne naliježu u dovoljnoj mjeri na kocni bubanj ili disk. Provjerite navedeno.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - ZABLOKIRANI TOCKOVI

Datum objave: 11.05.2008 20:49:00
Slika
PITANJE: Molio bih pomoc na golfuIV 98 godina tdi mi vec godinu dana kada stisnem kocnicu tockovi ostanu zablokirani i nakon nekog vremena par sekundi se sami odblokiraju ili ako krenem škripa i onda se odblokiraju ili ako nogom povucem papucicu kocnice prema nazad odblokira se šta da radim izluduje me to a nitko od majstora nece da se primi posla jer kažu to je normalno.
ODGOVOR:Navedene poteškoce mogu nastati radi glavnog kocnog cilindra, radi polužnog mehanizma kocnice ( pedala, osovina, servo uredaj ) , radi necega treceg . Ne mogu razumjeti da vam u servisu to ne žele popraviti.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA C - PAD NAPONA ?

Datum objave: 11.05.2008 20:44:00
Slika
PITANJE: Imam problem s opel vektrom c,2003 g. 2.2 dti,automatik s predenih 150000 km. Naime do sada nije mijenjan akumulator te prilikom paljenja hladnog motora primjecujem malo duže verglanje,a tom prilikom sam izmjerio na klemama pad nampona do 9,6 V.Akumulator u mirovanju drži napon na 12,5 V.Kada upali ocitavam na klemama napon od 14,15V prvih dvadesetak min. vožnje.Nakon toga izmjereni napon na klemama je oko 13,8 V,na leru bez upaljenih potrošaca.Upalim li svijetla pada na 13,7 V,upalim li grijac stakla pada na 13,6,paljenjenjem dugih svjetala padne na 13,4V,sve na leru.Takoder primjetim kad se motor ugrije i napon pada sa 14,15V na 13,8V te tada zadržava tu vrijednost.Molio bih savjet da li je to normalno,te da li bih trebalo mijenjati akumulator,i da li bih se time stanje poboljšalo.Napominjem da ja nemam nikakvih problema sa elektrikom osim što primjecujem duže verglanje hladnog motora,a topal pali odmah.Još jedno pitanje…da li aditiv LIQUI MOLLY koji sam stavio u motor ?(ceratec) pomaže od daljnjeg habanja motora iz Vašeg iskustva ili je to samo dobra reklama.
ODGOVOR:Pad napona prilikom startanja ne bi trebao pasti ispod 10 V. Uzrok tome može biti akumulator, alternator i elektro pokretac. Kapacitet akumulatora mora biti veci od 60%. Alternator treba servisirati jer ima veliku oscilaciju napona. Nakon ovoga po potrebi napravite i servis elektro pokretaca. Kada bi napravili sve navedeno sigurno bi se situacija popravila. Navedeni aditiv u izvjesnoj mjeri pomaže.
na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO - ZAMIJENITI SET SPOJKE

Datum objave: 06.05.2008 20:47:00
Slika
PITANJE: Imam Ford Mondeo 2002. g, 1,8 / 92KW, benzinac, a kupio sam ga u ovlaštenom Fordovom servisu prije 2 godine sa predenih 65.000 km. Sada je prešao 75.000 km. Nažalost stalno imam neke probleme. Prvo se pokvario agregat klime, potom computer, što je donijelo prilicno visoke troškove zamjene. Sada, kako barem ja pretpostavljam, imam problema sa kvacilom. Naime, kvacilo jako visoko hvata. Pošao sam u navedeni servis ali su mi rakli da je, iako kvacilo doista visoko hvata, sve još u redu jer se radi o samoštelujucem kvacilu, te da mogu još preci sigurno 10.000 - 20.000 km. Medutim, u vožnji sam primijetio da se ponekad, na uzbrdici, pri dodavanju gasa povecava broj okretaja za 1000 i više, a da se brzina automobila ne povecava, što naravno prati i pojacani zvuk motora koji mi ukazuje da vjerojatno proklizava lamela. To je moja laicka procjena. Pokušao sam staru metodu ispitivanja kvacila i automobil se pod rucnom kocnicom ne gasi ali i ne pokrece, vec se ponovo samo povecava broj okretaja, što mi opet ukazuje na proklizavanje lamele. Ako je moja pretpostavka tocna onda postoji velika vjerojatnost da negdje "ostanem na putu".
Da li su moje pretpostavke tocne i ako jesu, da li je nužno kupiti "originalnu" korpu i lamelu u ovlaštenom servisu koja je prema njihovom cjeniku prilicno skupa? Da li postoje zamjenske korpe i lamele za ovaj tip vozila, koje su provjereno dobre kvalitete i koje se možda mogu nabaviti po povoljnijoj cijeni od navodno originalnih koje nude u servisu, a da zapravo i ne znam od kojeg su proizvodaca? Ako postoje, gdje se mogu nabavaiti?
ODGOVOR:Visoko hvatanje spojke je znak istrošenosti iste. U ovom slucaju dobro bi bilo zamijeniti set spojke ( lamela, potisna ploca, potisni ležaj ). Nije nužno da ugradite spojku FORD vec da ista bude prve klase ( ima raznih proizvodaca ) jer se ista mijenja nakon dugo vremena pa se taktiziranje ne isplati. Svaki bolji servis ce vam unaprijed reci cijenu posla i materijala.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - BRIZGALICE – INJEKTORI

Datum objave: 28.03.2011 18:26:03
Slika
PITANJE:

Zanima me cišcenje injektora, šta vi preporucate neki aditiv ili ultrazvucno cišcenje.koliko traje cišcenje i naravno koliko bi okvirno bila cijena tog zahvata.

ODGOVOR:

Korištenje pojedinih aditiva za cišcenje nije efikasno. Ako postoji potreba za cišcenjem injektora tada je najucinkovitije ultrazvucno cišcenje. Cijena toga ovisi o tipu vozila i cijeni mikro filetra u samim injektorima.

na vrh Povratak na vrh

FIAT UNO 999 ccm, FIRE - SAM SLAŽEM

Datum objave: 30.04.2008 20:08:00
Slika
PITANJE: Ja pomalo iz hobija slažem stari Uno (god.91) sa benzinskim motorom od 1000ccm(fire motor),weberovim karburatorom i u vezi toga imam dva pitanja:
1)koji su momenti pritezanja vijaka glave motora,ležecih i letecih ležajeva radilice i vijaka zamašnjaka
2)iz kojeg razloga navedeni motor ne može upaliti ako ima iskru iz svijecica (novih) u pravom trenutku i nalijem mu benzin direktno u otvor karburatora,dali je moguce da je u pitanju slaba kompresija u cilindrima
ODGOVOR:Glava motora se steže 20 Nm, 30 Nm, +90°, +90° . Glavni ležajevi 40 Nm, +90° . Ležajevi klipnjaca 20 Nm, 41 Nm . Zamašnjak 44 Nm. Postoji puno razloga radi kojih motor ne može upaliti a najprije se kontrolira ima li goriva na karburatoru.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - NOVOPECENI VOZAC

Datum objave: 27.04.2008 19:16:00
Slika
PITANJE: Kupijem peugeot 206 1.6 taj auto ima 110 konja....ja sam novopeceni vozac i nesmijem voziti taj auto smijem voziti do 100konja.....jel moguce to kako rijesiti da se na elektronici smanje konji i da se stavi da ima 100konja....Jeli ikako to moguce.......
ODGOVOR:Nije problem smanjiti snagu motora vec je problem taj podatak administrativno provesti u dokumentaciji vozila. Nazovite CENTAR ZA VOZILA HRVATSKE i zatražite savjet.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - NESTRUCAN POPRAVAK !?

Datum objave: 27.04.2008 19:12:00
Slika
PITANJE: Imam Golfa IV 2001 godina SDI prilikom vožnje osjetio sam udar u motoru gdje je motor automacki prestao da radi. Kad sam otvorio haubu vidio sam da je zupcasti remen pukao i jedan propeler na vodenoj pumpi. Mozete li mi pomoci i izaci u susret da mi objasnite kakve su posljedice i sta je uzrok pucanja remena. Trebam napomenuti da je zupcasti promjenjen prije 48 sati. Kao laik mogao sam zakljuciti da je majstor (prevarant) stavio samo jedan nov spaner, a staru pumpu nije ni dirao. Unaprijed zahvalan vozac Golf-a.
ODGOVOR:Pucanje remena izaziva znacajna oštecenja unutar motora ( sudar ventila i klipova ). Uzroci mogu biti dotrajalost pojedinih dijelova razvodnog mehanizma, neredovito servisiranje, blokada neke osovine motora, defekt ventila, nestrucna ugradnja razvodnog mehanizma ( zupcasti remen, natezac, klizaci, pumpa za vodu ). Na žalost ovakve stvari se dogadaju. Svaki ozbiljniji servis bi u ovakvom slucaju trebao o svom trošku riješiti ovakvu situaciju. Želio bih reci da se u pravom servisu ovo ne bi ni dogodilo.
na vrh Povratak na vrh

BMW 325 i - ADITIV NIJE POMOGAO

Datum objave: 27.04.2008 19:08:00
Slika
PITANJE: Najprije da Vam se zahvalim na besplatnim savjetima. Hvala Vam na tome!
Posjedujem bmw 325i iz 1989 g. Motor ima 290000 km, nije se štedio. Gledajuci neke reklame za aditive kupio sam Liqui Moly Ceratec i ulio ga u motorno ulje. Od tada(napravio sam 200km) stalno iz auspuha smrdi i primjecujem da je poceo dimiti. Osjecam siroviji rad samog motora, te na višim okretajima su se pojacale vibracije koje su i prije bile neznatne. Da li sam napravio dobru stvar i da li takvi proizvodi imaju opravdanu namjenu?Koliko su izdržljivi m20b25 motori?
ODGOVOR:Navedeni aditiv u nekim situacijama može nešto pomoci. Poznata je cinjenica da ne postoji nikakav aditiv koji bi mogao sanirati znacajna istrošenja unutar motora. Vi ste pokušali, rezultat je izostao , sada jedino pomaže konkretan zahvat na motoru. Navedeni motori su kvalitetni ali zahtijevaju brigu i redovito servisiranje.
na vrh Povratak na vrh