Danas je: 20.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

CITROEN C5 - PREGLED PRIJE KUPNJE

Datum objave: 16.04.2008 17:14:00
Slika
PITANJE: Prije svega Vam hvala sto nakon napornog dana u radionici nadjete vremena za profesionalne odgovore vozacima diljem Hrvatske i sire.
Imao bih jedno pitanje. Kod mene je sazrela situacija da se obiteljski automobil promijeni i uzme nesto veci auto. Svidja mi se citroen C-5, i u opciji su modeli 2001, ili 2002. godina.Na što treba obratit pozornost kod kupovine Citroena, i imaju li po Vašem iskustvu neke slabe tocke na koje narocito treba obratit pozornost kod kupovine.
ODGOVOR:Navedeni automobil je dobar izbor a od motora je najbolji izbor HDI motor. Najsloženiji i najskuplji za održavanje je motor 3,0 I. V-6. Prije kupovine strucno i kvalitetno pregledajte vozilo, posebno motor.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - MANŽETA POLUOSOVINE

Datum objave: 13.04.2008 20:21:00
Slika
PITANJE: Automobil Renault megane coupe 1.6 66kw 1996 god. Nedavno nakon dužeg puta po autocesti primjetio sam mast na unutarnjoj strani blatobrana, vjerovatno iz manžete. Pregledao sam ju i nisam primjetio da je pukla. Zanima me može li u nekom položaju puštati, a da nije pukla i kako se mijenja? Je li istina da se mora vaditi poluosovina iz mjenjaca i nabaciti manžeta s te strane?
ODGOVOR:Mandetu zgloba ispitajte tako da okrenete kotac u jednu stranu i okretanjem istoga prepoznati cete eventualno oštecenje. Provjerite da li postoji i neko curenje ulja na strani gdje ste vidjeli navedeni trag masnoce. U vecini slucajeva potrebno je demontirati poluosovinu.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - KAZALJKA ZA TEMPERATURU

Datum objave: 13.04.2008 20:15:00
Slika
PITANJE: Imam Lagunu 2, 12/2001, 1.9 DCI, presla 145000 km. Juce sam se vozio u gužvi kreni-stani jedno pola sata.Poslije toga kazaljka za temperaturu cas ide na 80 stepeni pa automacki padne na nulu i tako stalno. Do sada nije bilo problema sa temperaturom. Ako mi možete reci šta bi mogao biti uzroki i je li opasno voziti u takvom stanju.
ODGOVOR:Uzrok navedene pojave je senzor temperature motora, elektricna instalacija od motora do instrument ploce, instrument za temperaturu, instrument ploca. Ispitajte po navedenom redoslijedu. Vožnja nije opasna jer se motor ne pregrijava ali je nezgodno što ne znate temperaturno stanje motora.
na vrh Povratak na vrh

ALFA 146 - VARIJATOR FAZE

Datum objave: 13.04.2008 20:12:00
Slika
PITANJE: Imam alfu 146 1.4 ts dešava mi se da topao motor prilikom palenja zaklikti kao da je dizelaš taj zvuk potraje dvije do tri sekunde i nestane, ne dešava se svaki put. Za Vašu informaciju auto ima i plin.
ODGOVOR:Navedeni zvuk dolazi od varijatora faze . Zvuk je specifican i može se prepoznati da li je to stvarno varijator ili nešto trece.
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 - AUTO VIBRIRA U LERU

Datum objave: 11.04.2008 16:57:00
Slika
PITANJE: nedavno sam mjerio kompresiju na mojoj Mazdi 323 1.5 iz 2001., 112tkm i rezultati su sljedeci:
1. cilindar 13,5
2. cilindar 14
3. cilindar 14
4. cilindar 12,5
Zašto to pišem? Naime cijeli auto vibrira u leru, pocevši od mjenjaca, volana do cijele karoserije. Kako se poveca opterecenje motora u leru (svjetla, ventilacija, klima...)auto sve izraženije vibrira. Davanjem gasa vibracije prestaju, auto normalno vuce u vožnji. Motor ne dimi, ne troši ulje, ne javlja nikakve greške. Cišcene su dizne, MAF i klapna gasa, mehanicar kaže da su nosaci motora i auspuh u redu, eko test ok. Povrh toga kazaljka obrtomjera stalno oscilira gore - dolje u rasponu od nekih 700 do 800 okr/min, a u kabini se cuje lagano metalno lupkanje kad kazaljka padne na 700 i zatim prestane kako se ler gas digne prema 800 okr/min i tako u krug. I još jedna stvar: u leru dam konstantan gas, npr. 1500 okr/min i primjecujem da i u tom položaju ler gas lagano oscilira oko tih 1500 okr/min. Napominjem još da je kvacilo pri kraju, hvata visoko i cuje se potisni ležaj kod pritiskanja - otpuštanja.
1.) Da li ovaj rezultat kompresije ima utjecaja na vibriranje, mehanicar koji je mjerio kaže da ne, da je za to potrebna veca razlika?
2.) Koji bi još mogli biti uzroci te vibracije po vašem mišljenju?
3.) Zašto ler gas oscilira, sada koristim OMV-ov ES 100 i nema velike razlike od ES 95 koji sam prije koristio?
4.) I odakle ova razlika kompresije na 4. cilindru, jeli moguca od gareži dosjeda ventila ili je zadnje podešavanje ventila bilo loše (nema hidraulicno), Da li da probam staviti aditiv za cišcenje ili napraviti novo podešavanje ventila ili da ništa ne diram po tom pitanju?
ODGOVOR:Kompresija sigurno nije uzrok. Uzrok je sigurno sustav elektronskog ubrizgavanja goriva. Kako doci do rezultata ?
Ispitajte sve komponente sustava ubrizgavanja ( senzore, injektore, tlak goriva, pojedine davace, aktuatore. Ispitajte i zabrtvljenost usisnog kolektora ) , nakon toga otklonite pronadene greške i po potrebi zamijenite neispravne dijelove. Uslugu ovakve vrste ne možete dobiti baš svagdje, zato se informirajte tko vam to može napraviti. Kompresija na cetvrtom cilindru je nešto manja radi slabijeg brtvljenja ventila navedenog cilindra. Broj okretaja varira radi gore navedenog uzroka.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - TVRDA PEDALA SPOJKE

Datum objave: 11.04.2008 16:50:00
Slika
PITANJE: Negdje na vašoj stranici odgovorili ste o namještanju položaja hvatanja spojke pri servisu. Odgovorili ste ali me je zbunilo to da, npr. ako se namješta na položaj pri dnu jeli to dno kada upremo papucicu spojke do dna ili kad otpustimo nogu pri kraju...
Vozim peugeot 307 iz 2004, 1.6 HDI 80 KW karavan ;150000 km:
Jeli normalno da mi je kvacilo malo tvrde i da hvata ispod polovice hoda prema dnu. Pri bržem startu i pri mjenjanju brzine iz više u nižu ako nije vozilo dovoljno usporeno ,u mjenjecu mi se ponekad zacuje kratki tanki zvuk. Jeli ovo zabrinjavajuce,...
ODGOVOR:Nije normalno da je pedala spojke tvrda, ako je to tako onda postoji razlog za to. U vašem slucaju koji ste naveli treba demontirati spojku (kuplung ) i istu po potrebi zamijeniti. Pedala može postati tvrda radi istrošenosti potisne ploce, lamale i radi velikog trenja na vodilici potisnog ležaja.
Pedala spojke je na dnu kada je ista pritisnuta do podnice.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - WASTEGATE, ERG, BLOW OFF ??

Datum objave: 11.04.2008 16:44:00
Slika
PITANJE: Molim vas da meni neukome objasnite par stvari,radi se o golfu3 1.9tdi(110),zanima me funkcije sljedecih elemenata i posljedice njihove neispravnosti:
1.regulator tlaka turbine
2.wastegate ventil
3.erg ventil i dali je taj erg ventil isto što i wastegate?
I nakraju bi vas molio da mi odgovorite kaj je to blow off ventil,i umjesto cega bi se on mogao ugradit na doticnom vozilu i dali daje kakve performance na tdi motoru?
p.s.svake pohvale na radu,strpljivosti i ponajprije tocnosti i brzini vaseg rada,govorim iz osobnog iskustva.
ODGOVOR:EGR ventil je jedno a wastegate je drugo, medusobno nisu povezani i imaju razlicite funkcije. EGR propušta ispušne plinove u cilindar radi smanjenja NOx. Wastegate je u sustavu za regulaciju turbine. BLOW OFF ventil je dodatak turbini u cilju boljeg iskorištenja iste. Princip rada se zasniva na usmjeravanju ispušnih plinova na lopatice turbine a u momentu kada se gas otpusti tada se ispušni plinovi usmjeravaju pokraj lopatica turbine.
na vrh Povratak na vrh

HONDA CIVIC - ZAMJENA HOMOKINETICKOG ZGLOBA

Datum objave: 11.04.2008 16:37:00
Slika
PITANJE: Kako se vrši promjena homokinetickog zgloba na hondi civic 1991.?
ODGOVOR:Postupak je slijedeci: postavite vozilo na servisnu dizalicu, demontirajte kotac, otpustite maticu homokinetickog zgloba, oslobodite rukavac s donje strane, izvucite zglob iz glavcine kotaca, pomaknite kompletnu osovinu sa zglobom u stranu, oslobodite mandetu zgloba, pronadite osigurac u zglobu, oslobodite osigurac, trzajem ili udarcem izbijte zglob iz poluosovine, ako ovo nije moguce demontirajte kompletnu poluosovinu i demontažu zgloba obavite na radnom stolu. Postupak montaže je obrnuti.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - PRAZNI SE AKUMULATOR

Datum objave: 11.04.2008 15:49:00
Slika
PITANJE: Opel kadett 1,7d prazni se baterija
imam problem sa opel kadettom 1,7d.Par puta mi je ispraznio cilu bateriju nije se moga upalit nikako jedino kupit drugu. Prvi put sam bio kod elektricara i bilo je neko sitno pražnjenje baterije navodno da im je mana ono svitlo ispod haube to mi je maka ca tako da ne bi bilo opet isto. drugi put je priko noci cilu bateriju istrošija isto do kraja i ja san stavija drugu maka svitlo koje svitli u portapaku i sa zadnjih vrata i bilo je sve u redu. To je bilo prije skoro dva miseca.Sad mi se auto nije vozilo 5 dana i upalija je iz prve.Sinoc ga parkira sve ugasija, jutros ga iden palit i ništa skroz slabo vrti motor.Neznan u cemu bi još moga bit problem jer mi nije jasno jel mu do struje ili cega vec.I još nešto meni je auto imao blokadu paljenja motora, znaci onaj privjesak se stavi na oni cip šta je izvucen i auto tek onda moš upalit ali je vlasnk prije mene tu nešto kemija i to iskljucija i premostija žice okolo.E sad kad se da kontakt u tom snopu žica šta je on pricvika i spaja drukcije puca i digod zna bacit iskru. ja sam završio školu za autelektricara i meni nije baš svejedno to sad micat jer ako vratin struju u normalu neznan oce li moc upalit.... Bio bih vam zahvalan ako bi znali kako riješit taj problem sa baterijom i tom strujom.
ODGOVOR:Najprije ispitajte ispravnost alternatora koji mora puniti s naponom vecim od 13,6 V. Nakon toga ispitajte akumulator kapacitet mora biti veci od 60% a prilikom startanja pad napona ne smije biti ispod 10 V. Kada sve ovo napravite znati cete u kakvom je stanju elektro pokretac i da li je potreban servis istoga. Kada je sve ovo napravljeno ispitajte pomocu ampermetra da li neki od potrošaca vuce struju iz akumulatora. Dozvoljeno je da potrošac/potrošaci mogu vuci do 0,25 A ( ampera ) iz akumulatora.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - VENTILATOR

Datum objave: 11.04.2008 15:42:00
Slika
PITANJE: U pitanju je ASTRA 1.7 TD X17DTL i imam problem koji pokušavam riješiti unazad sedam dana. Iako sam promijenio tri majstora, niko mi nije uspio odgonetnuti šta se dešava, a njihova metoda eliminacije me koštala itekako.
Naime, imam dva problema. Jedan je registrovanje greške upravljacke jedinice releja grijaca, ali iako je isti zamjenjen, promlem je ostao. Drugi problem je sa ventilatorom hladnjaka, odnosno pale mi se oba ventilatora pri jutarnjem paljenju, pri potpuno hladnom motoru. U tom slucaju moram par puta ugasiti auto i ponovo paliti dok se sve ne dovede u red. U tim momentima se pali lampica klime. Posle toga mogu voziti citav dan bez problema. Kao posledica svega desilo se to da mi je ventilator radio i bez kontakta sa kljucem izvadenim iz brave. Na dijagnostici je registrovana greška davaca klime. Jedan majstor mi je resetovao grešku i podesio parametre, jer kaže da se isti zaglavio?! Sledeceg jutra problem se ponovio, isti majstor, i zamjena davaca. I pored toga problem je ostao. Iako smo posle zamjene davaca cekali nekih tri sata da se motor potpuno ohladi, greška se nije ponovila , ali zato jeste ujutro kad je auto nije voženo nekih 8-9 sati. Napominjem da je još izvršena zamjena senzora temperature rashladne tehucine, senzor temperature ulja (bilo to u vezi ili ne), provjera konektora. Više ne znam šta da radim i gdje da vozim auto jer je ocigledno da niko ne odgovara za svoj rad i za novac koji nemilice dajem, a problem ostaje. Izvinjavam se na opširnijem pitanju, ali Vas molim da mi pošaljete svoje sugestije na ovo moje pitanje. Javljam se iz Bosne i nisam u mogucnosti doci do vas iako bi me to možda koštalo manje s obzirom na dosadašnje iskustvo sa mojim majstorima.
ODGOVOR:Otkrivanje pojedinih kvarova na vozilu i motoru je ponekad vrlo zahtjevno i traži maksimum znanja, upornosti, kreativnosti te kompletnu tehnicku podršku ( instrumentarij, baza podataka ). Ovom prilikom mogu o ovoj temi govoriti samo opcenito jer su takve i okolnosti. Na vašem vozilu s klimom ventilator na hladnjaku može se paliti i kada motor nije zagrijan jer ga u tom momentu pali presostat koji reagira na tlak freona R 134 A koji se nalazi u sustavu. Kada bi se klima uredaj ugasio ( prekidac ) tada se ventilator po pitanju klime ne bi palio. Drugi slucaj kada se pali ventilator na hladnjaku je temperaturno stanje motora ( vruci motor ). U ovom slucaju treba napraviti razgranicenje i utvrditi da li se ventilator pali radi klime ili radi necega drugog. To drugo može biti termoprekidac (ako postoji ) ili ECT senzor. Isto tako može biti veza izmedu ECT senzora i ECU centrale. U rijetkim slucajevima i ECU centrala. Kao što vidite ovaj problem može biti dosta složen medutim treba biti uporan, naci ce se neki od servisa u vašem kraju koji ce s uspjehom riješiti navedeni problem.
OBAVIJEST
8.4.2008. 16:50
OBAVIJEST:
Velikom broju vlasnika vozila besplatno odgovaram na tehnicke probleme u vezi automobila. Nikome ne šaljem nikakve sheme, tehnicku dokumentaciju, alate, dijelove.
PETAR MEIC-SIDIC
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 - KAKO JE MOGUCE DA NE VIDE??

Datum objave: 08.04.2008 16:41:00
Slika
PITANJE: Na vozilu C3 1.1i (reg 03/2004, automobil je dobiven kao zamjenski za Saxo koji Citren Hrvatska u 2,5 godine nije uspio popraviti) kvar sam prijavo dok je bilo pod garancijom nekoliko puta gašenje motora u vožnji odnosno paljenje žaruljice dijagnostike.
Prije tjedan dana sam bio u HAK-u, te su na njihovom testeru otkrini dvije greške (u servisu Citroena u 9 mj 2007 su rekli da ništa ne vide iako je u 7/2008 auto ugasio na autoputu, ali sam ga pri brzini od 130 km/h uspio upaliti), greške su na HAK-ovu racunalu senzor gornje tocke klipa i leptir dovoda zraka.
Kako je moguce da na servisu to nevide, odnosno dali kakvu odgovornost za nesavjesno održavanje vozila snosi Citroen!????
ODGOVOR:Niste postavili nikakvo konkretno pitanje osim „ kako je moguce da na servisu to ne vide „ . Moguce je zašto ne. U vecini slucajeva nije dovoljno samo prikopcati servisni kompjutor na dijagnosticki konektor vozila i ocitati eventualnu grešku vec je potrebno dio ili sklop na koji se sumnja ispitati direktno kontrolirajuci njegove karakteristike i elektricne velicine. Ako je HAK otkrio navedene greške iste je trebao i otkloniti i nakon toga ponovno provjeriti stanje. Žao mi je što niste zadovoljni navedenim servisom ali niste jedini. Velikim servisima je na prvom mjestu profit a kvarovi koje treba istraživati su samo smetnja tome.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - TVRDA PEDALA KOCNICE

Datum objave: 08.04.2008 10:42:00
Slika
PITANJE: Imam dva problema na Fiat Puntu 1.7 TD proizvedenom 97. godine:
1) Unazad nekoliko desetaka tisuca kilometara kontrolna lampica od ulja mi se ponekad ne gasi odmah nakon paljenja motora, ostaje upaljena i 5-10 sekundi. Za to vrijeme nekoliko puta sam promijenio ulje (10-40) i filter ulja, provjereno je da nema prljavštine u karteru, zamjenjen je indikator pritiska ulja i izmjeren je pritisak ulja kad je motor topal i bio je u redu. U cemu još može biti problem?
2) Nakon paljenja motora pedala kocnice ostane tvrda 5-10 sekundi i nakon toga otpusti, to se pocelo dogadeti unazad par tjedana, a ranije je ponekad bila tvrda nakon cestog kocenja u vožnji. Da li treba promijeniti servo ili može biti i neki drugi problem?
ODGOVOR:Ako je tlak ulja kod vruceg motora dobar tada nema razloga za brigu, kvar potražite na elektricnoj instalaciji ili instrument ploci.
Pedala kocnice je tvrda jer u tom momentu pumpa servo kocnice ne radi na ispravan nacin. Provjerite i vod za podtlak od pumpe do serva kocnice.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - LOŠA KOMPRESIJA

Datum objave: 08.04.2008 10:34:00
Slika
PITANJE: samo jedno pitanje imam opel kadet 1.3 benzinac i kad stavim ono crijevo iberlauf na filter auto se gasi i kad ga skinem i spustim ono dimi jel to znak da su karike potrosene
STRANICA VAM JE SJAJNA PROVEDEM SATE I SATE CITAJUCI PITANJA I ODGOVORE SAM TAKO NASTAVITE
ODGOVOR:U pravu ste, loša je kompresija pa je veliki tlak u karteru radi kojega velika kolicina uljnih para izlazi na odušak od ulja i guši motor.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - ELEKTRONSKI MODUL

Datum objave: 08.04.2008 10:31:00
Slika
PITANJE: imam renault clio 1.5 dci 2003 god 85000 km, prje deset dana nakon promjene žarulje kratkog svjetla pocelo mi je na lijevoj strani ispod instrument table nešto štektati kao vekerica, i tada ostanem bez žmigavaca i brisaca, zapravo nemogu ni prozore otvoriti, ni zaklucati zatim prestane pa se ponovo oglasi.
ODGOVOR:Sve što ste naveli je povezano jer radi pomocu elektronskog modula koji upravlja navedenim funkcijama. Za pocetak ispitajte sve elektricne spojeve ( konektore ) , po potrebi ih ocistite. Nakon toga po potrebi ispitajte i navedeni modul.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - UPALJENE LAMPICE

Datum objave: 08.04.2008 10:28:00
Slika
PITANJE: Najpre da Vas zaista pohvalim za azurnost i profesionalnost poslom kojim se bavite.
Hteo sam Vas pitati ako mi mozete objasniti sta znaci paljenje zute i crvene lampice u gornjem levom uglu
instrument table (Opel Corse 1.7 DTI 2001.godiste) pri startovanju motora(nakon gasenja i ponovnog paljenja sve je u redu tj. ugase se ).
Zuta lampica je ustvari kontura automobila preko koje je kljuc postavljen u vertikalnom polozaju, a crvena lampica pokazuje vozaca sa pojasom preko njegovog ramena .
ODGOVOR:Crvena lampica ce se ugasiti kada zakopcate sigurnosni pojas, ako se tada ne ugasi onda je neispravan indikator u sigurnosnom pojasu. Žuta lampica ima drugu funkciju i pali se kada postoji greška u sustavu za upravljanje motorom. Mogucih uzroka ( radi kojih se upali žuta lampica ) može biti puno ( pojedini senzori, mjerac protoka zraka, razni davaci i sl. ) . Precizni odgovor se može dati nakon dijagnostike motora. Isto tako se mogu znati i troškovi popravka. Ako se žuta lampica ne pali u vožnji tada ne treba ništa poduzimati.
na vrh Povratak na vrh

MAZDA MX3 - RAD VENTILATORA ?

Datum objave: 08.04.2008 09:58:00
Slika
PITANJE: mazda mx3 16,16v,96g upalim klimu kada auto stoji na mjestu ventilator se ukljucuje svakih desetak sekundi napominjem da puše hladno odnosno klima radi ali kad stavim ruku na kiler klime on je jedva topao pretpostavljam da bi trebao biti vruc pa se ventilator treba ukljuciti tek tada ali on ne postiže temperaturu ventilator se pali pa što on hladi ako kiler nije vruc vec lagano topao dali je moguce da se nekaj zaštopalo i dali imam problem
ODGOVOR:Ventilator na hladnjaku ima dvostruku ulogu za hladenje motora i za rad klime. Kada radi klima pali ga presostat, kada bi klimu ugasili tada se na bi palio sve dok ga ne bi upalio termoprekidac na hladnjaku.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI - EKO TEST

Datum objave: 08.04.2008 09:51:00
Slika
PITANJE: Pao sam na eko testu jer sam imao povišeni hodCO koji mi je dozvoljen maksimalno 0,300(ja sam imao 0,333),auto je hyundai,šta da poduzmem.
ODGOVOR:Povecane vrijednosti toksicnih ispušnih plinova ukazuju na neke neispravnosti sustava ubrizgavanja i ili paljenja. Dijagnostikom se može tocno utvrditi uzrok/uzroci. U ovom slucaju najprije treba ispitati rad lambda sonde i katalizatora.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - LAMPICE TC I ABS

Datum objave: 08.04.2008 09:47:00
Slika
PITANJE: Imam Opel Astru 1.8 16V Sport karavan i jedan problem, za koji ce te Vi vjerojatno brzo naci odgovor. Naime kad upalim auto ponekad je sve ok, TC radi, ABS takodjer, ali ponekad lampice na tabli od ta dva sustava ostanu upaljene i ni jedan od tih sistema ne radi. I inace kad je sve OK nakon par kilometara mi se upale obe lampice, dakle ABS i TC, i kao da oba sustava jednostavno otkazu. Znam to jer sam pokusao naglo kociti i startati sa i bez lampica. Dakle kad su lampice upaljene ne rade sustavi i obrnuto. Prijatelj mi je imao slican problem i njemu je bilo do lezaja. Sto Vi mislite o tome?
ODGOVOR:Navedene lampice se pale kada su sustavi izvan funkcije , greške su najcešce elektricne ali nekada nema pravila pa mogu biti mehanicke ili hidraulicke. U ovom slucaju najprije ispitajte sve elektricne konektore i elektricnu instalaciju koja je s navedenim povezana. Postoji mogucnost lošeg kontakta ili prekida u elektricnom vodicu.
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F - ZATRESE SE

Datum objave: 08.04.2008 09:42:00
Slika
PITANJE: Zdravo, svaka Vam cast za stranicu prije svega.
Vozim Mazda 323f iz 1991g. Imam par pitanja..
Inace sam prezadovoljan autom, uzitak je u voznji, nikad mi nije mrsko voziti kao sto je bilo druga auta. (Jos nista nisam mijenjao na autu, 2 god ga imam, ali sad bi trebao;))
Imam par pitanja.. Kada krecem sa autom pri pustanju kvacila auto se zatrese, neki majstor mi kaze da je lamela, ali je promijenjena prije 1,5 god., a ja ne vozim brzo i ni kod jednog auta prije nisam trebao lamelu mijenjati. Da li bi moglo biti da je do kinetickog zgloba, jer mi nekad lupka u krivini? Da li su dobre ljetne gume koje namjeravam kupiti marke Vredestein i da li su gume i felge 195/50/R15 prevelike i da li moze uzrokovati neke kvarove ako ih stavim?
ODGOVOR:Prilikom kretanja uzrok trzanju može biti spojka ( lamela, potisna ploca ) i ili nosaci motora. Kineticki zglob nije uzrok iako se isti može cuti u vožnji s okrenutim volanom u jednu ili drugu stranu. Navedene gume su prevelike i preniske. S njima ce komfor vožnje bit znatno lošiji i prije ce doci do oštecenja dijelova ovjesa i volana nego s normalnim gumama.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - NE PALI UVIJEK

Datum objave: 08.04.2008 09:38:00
Slika
PITANJE: opel astra G, 1999g. 1,6 16v, od prije mjesec ugraden rabljeni motor (sa starim predeno 179.000 km). Auto ima ugraden plin. Lampica od elektronike se pocela ukljucivati kod paljenja motora (cini mi se nakon vožnje na plinj) te par puta nisam odmah mogao upaliti auto. Nakon stanke od sat-dva motor bi upalio normalno, nakon cega nema problema (zasad).
ODGOVOR:Kod problema koje ste naveli svakako treba ispitati senzore radilice i bregaste osovine radi kojih motor ne može upaliti. Uzrok paljenja kontrolne lampice motora je neispravnost na sustavu ubrizgavanja i ili na sustavu paljenja. U oba slucaja potrebno je ispitati pojedine komponente, otkriti što je neispravno i zamijeniti neispravan dio ili dijelove. Za kontrolu pojedinih komponenata trebate imati odgovarajucu dijagnosticku opremu. Mijenjanje dijelova na pamet nece dati rezultat.
na vrh Povratak na vrh