Danas je: 20.08.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FIAT PUNTO - STAKLA SE ZAMAGLE

Datum objave: 31.03.2008 15:04:00
Slika
PITANJE: vezano uz punto 95.god. benzinac imam dva pitanja
1.odjednom sam primjetio da iz rashladnih otvora ispod vjetrobranskog stakla i dok nije upaljen ventilator{dugme postavljeno na grijanje}kad se ugrije motor izlazi dim{vodena para}, kad dugme vratim na hladenje{napominjem da ventilator nije ukljucen}dim nestane!sva stakla se zamagle i nastaje neugodan miris na tufinu!
2.prestao mi je raditi ventilator{kad sam ga direktno spojio ustanovio sam da radi}i istodobno mi ne radi brisac to jest neradi interval i brisac se nevraca automatski u pocetni položaj!
ODGOVOR:Do zamagljivanja dolazi radi neispravnog radijatora grijaca u kabini ili oštecene cijevi grijanja u kabini. Za problem s ventilatorom i brisacem ispitajte sve elektricne spojeve, releje i elektricnu instalaciju koja je povezane s motorom brisaca i motorom ventilatora. Provjerite i prekidace za ukapcanje navedenih potrošaca.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - OŠTECEN HOMOKINETICKI ZGLOB

Datum objave: 29.03.2008 11:46:00
Slika
PITANJE: Moj sin vozi Pezo 206, 2000.godiste. Presao je 200.000 km. Ostecen je kineticki zglob, medjutim serviseri predlazu da se isti ne mijenjaju, uz obrazlozenje da se moze voziti jos 100.000 do 200.000 km bez ikakvih problema. Kako ja nemam nikakvog iskustva sa automobilima, molim vas da mi pojasnite sta se moze desiti ako se kineticki zglob blagovremeno ne zamijeni, kakve su posljedice pucanja ili sta vec kinetickog zgloba u voznji? . Strah me, obzirom da je moj sin tek napunio 18 godina, jos uvijek nema iskustva sa autima.
ODGOVOR:Zglob poluosovine ( homokineticki zglob ) je važan sklop jer on prenosi okretni moment motora na pogonske kotace. Kada je navedeni zglob oštecen pojavljuje se karakteristican zvuk lupanja . Ako se lupanje pojavljuje samo kada je volan okrenut u jednu stranu tada se može još jedno vrijeme vozit. Ako je lupanje ucestalo tada navedeni zglob treba zamijeniti. Ispadanjem iz funkcije vozilo može nekontrolirano vuci u jednu stranu. Svaki bolji mehanicar znati ce kada treba napraviti zamjenu ( najbolje je odmah ).
na vrh Povratak na vrh

BMW E39 - VIBRACIJE

Datum objave: 29.03.2008 11:42:00
Slika
PITANJE: Dakle radi se o BMW-u e39, 530d, 2003.g. sa prijedjenih 150 tkm. Auto ima automatsku getribu i primjetio sam da kada se vozim u D-driveu u odredjenoj brzini (mislim 4 ili 5-oj ) na nekih 1200 obrtaja prilikiom dodavanja gasa dolazi do vibracije koja se manifestira tako kao da brzo prodjete preko sitno naboranog sloja asfalta , I cim ga prilikom dodavanja gasa prešalta u niži stupanj (npr. iz 4. u 3. ) vibracija odmah nestane. Moram napomenuti da prilikom vožnje u sport modu (tip-tronic) to nisam primjetio. Neki mi spominju "pentlager" ako sam dobro zapamtio pa me interesira ako je to jel to veliki kvar i kolko bi to mogao koštati popravak i dali se mogu i dalje tako voziti bez straha da to za sobom ne povuce neki veci kvar.
ODGOVOR:Vibracije koje spominjete mogu nastati na kardanskom vratilu i to na križevima kardana, hardy zglobu i srednjem ležaju kardana ( pent lager ). Cijena popravka se može znati nakon pregleda vozila. Navedene vibracije ce se vremenom povecavati.
na vrh Povratak na vrh

MITSUBISHI COLT - NE RADE BRISACI

Datum objave: 29.03.2008 11:38:00
Slika
PITANJE: Imam mitsubishi colt 1.3 iz 1997 god. Prednji brisaci mi ne rade. Dan poslije kada sam upalio auto, nakratko su opet proradili, ali nakon što su odradili nekoliko puta ponovno su stali. Cuje se blago škljocanje ali izgleda da nema snage da ih se pokrene. Možete li molim Vas pomocu u cemu bi mogao biti problem, da li neki kontakt, akumulator, kontakt ?
ODGOVOR:Uzrok mogu biti elektricni konektori, prekidac brisaca na volanu, relej brisaca, elektricna instalacija, motor brisaca. Ispitajte navedenim redom.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 GTD - STAVLJANJE U FAZU ??

Datum objave: 29.03.2008 11:31:00
Slika
PITANJE: Molio bih vas da mi objasnite kako da postavim motor u fazu.
Posjedujem Golfa II 1.6 GTD iz 1986.Kako se podešava osovina ventila, tj kako se stavlja u fazu?
ODGOVOR:Ako me pitate za postupak kako da stavite motor u fazu to znaci da nemate alat za blokadu bregaste osovine, alat za blokadu visokotlacne pumpe, alat i komparator za podesiti paljenje nakon ugradnje zupcastog remena, sve ovo znaci da ne možete staviti motor u fazu. Da li sam u pravu ?
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT VARIO - SUSTAV ZA REGULACIJU TURBINE

Datum objave: 29.03.2008 11:22:00
Slika
PITANJE: Passat Var. Comfo 74 KW TDI SG5 motor AVB
Imam jedan kvar koji se dugo vuce, a to je prvo paljenje, jutarnje ili dnevno, bez obzira na vanjsku temperaturu. Prilikom paljena automobila koji nije vožen 7-8 sati dolazi di verglanja 4-6 puta dok motor upali. Kad motor upali kazaljka obrtomjera nekoliko sekundi lagano šeta gore dolje cca. 200 obraja. U ovlastenom servisu MRM Ljubuski konstatirali su curenje takozvane TANDEM pumpe (proivodac LUK), i po njihovom gubljenje tlaka goriva na istoj. Izvršili su remont te pumpe, promjenili gumene dihtunge, ali stanje se nije popravlo. Otišao sam kod jednog domaceg majtora s dobrim pedigreom koji je predamnom skinuo tu istu pumpu. Dizel gorivo vise ne curi, ali curi ulje na sastavu pumpe i bloka motora. Primjetio sam da je jedna komora pumpe krcata uljem. Sad mi se dogadilo slijedece. Kad motor prede 3100 - 3500 obrtaja dolazi do naglog pada snage.Motor ispravno radi ali kao da vozim starog dizelša. Nece da vuce. Brzina cca 80 km na prosjecnoj uzbrdici u trecoj brzini. Nakon što se auto ohladi, ponovo upali krene sve ide normalno dok opet ne predem navedene obrtaje. Na dijagnostici pojavljuje se jedna jedina greška. (WV 17965 - PREVELIK TLAK TURBINE). Greška se naravno može poništiti, i njihova konstatacija je da je sve u red. Juce sam bio na dijagnostici, a ista stvar mi se ponovi i danas. Kad auto nije pod opterecenjem kazaljaka obrtomjera dolazi do 5000 obrtaja bez problema.Molio bih Vas odgovorite mi dali uzrocnik ovakvog pada snage, i aktiviranja navedene greške, može biti loša TANDEM pumpa, ili nešto nije u redu sa turbinskim sistemom. Citam na forumima da se TDI motori ponašaju baš ovako kad turbinski sistem nije u redu (crijeva, senzori, turbina i sl.)
Auto je prešao cca 200000 km.
ODGOVOR:Navedena pumpa nije uzrok gubitka snage vec preveliki tlak turbine. U momentu kada tlak turbine postane veci od dozvoljenog reagira ECU centrala jer prepozna opasnost za motor ( preveliki tlak ) . Ona se tada prebacuje u rezervni program ( safe mode ) tako da motor radi sa znatno manjom kolicinom goriva ( cuva motor od mehanickog oštecenja ) što vi prepoznajete kao gubitak snage. Kada se motor ugasi centrala se resetira i opet normalno radi sve dok tlak turbine ne prekoraci zadani maksimum i opet se prica ponavlja. U ovom slucaju ispitajte sustav za regulaciju turbine , otklonite neispravnost i opet ce biti sve u redu.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CALIBRA - ISPRAZNI SE AKUMULATOR

Datum objave: 28.03.2008 23:28:00
Slika
PITANJE: Radi se o Opel Calibri 2.0 16V (c20xe). Problem je u tome što nakon 2 dana bez paljenja vozila, isprazni mi se akumulator.Citajuci vaše ranije odgovore u vašoj rubrici u kojoj odgovarate na pitanja,ucinio sam sljedece. Otišao sam kod elektricara(VIŠE NJIH) da mi provjere vuce li što struju u fazi mirovanja po njima-ne,iako nitko nije tocno rekao koliko vuce u fazi mirovanja!Nakon toga su ispitali koliko alternator puni, rezultat: 13.8 bez trošila-ler, 13.3 (radio+pojacalo 600w,svjetla,ventilator-dakle pod punim opterecenjem),te zna varirati napon tj.malo skace iznad 13.3 pa se opet vraca.
Test akumulatora, kod jednog majstora 53% uz obrazloženje da to nije relevantan podatak jer ga po njemu alternator ne puni dovoljno(nudi mi reparaciju alternatora), te ga treba prvo skroz napunit pa onda testirat, a u servisu za akumulatore napravljen je test opterecenja: prije testa 12.8V nakon testa pada na 9.6V!Pitam ga jel akumulator ispravan-kažu tak tak??!! Još nešto, kabel koji ide na akumlator i na kojem je naknadno spojen RADIO poprilicno varnici (kad ga vracam na + pol akumulatora ili skidam dolje) s tim da u tom trenutku ništa od trošila u autu ne radi. Dakle po mom laickom mišljenju ipak nešto vuce struju!
Kad odspojim radio varnicenja nema ili ta varnicenja mogu nastati samo zbog memorije radija?
Vuku li me majstori za nos, te im se financijski neisplati reci da je samo problem u radiju ili postoji pravi problem?Po vašem mišljenju gdje je problem? alternator, akumulator ili radio?
ODGOVOR:Napon alternatora mora biti veci od 13,8 V i ne smije znacajno oscilirati narocito ne na niže. Snaga akumulatora mora biti veca od 60%. Pad napona akumulatora prilikom startanja motora ne smije pasti ispod 10 V. Nakon što sve navedeno dovedete u red možete izmjeriti koliko ampera vuce radio aparat kada je vozilo u mirovanju. Dozvoljeno je 0,3 A ( ampera ). Sve ovo može vam riješiti svaki bolji autoelektricar.
na vrh Povratak na vrh

KIA PRIDE - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 19.03.2008 17:36:00
Slika
PITANJE: Dali je moguca ugradnja plina u KIU PRIDE 53KW 1324 CCM inace malo vožena i u odlicnom stanju.Rezervar plina u prtljažniku ne predstavlja nikakav problem.Auto bi godišnje vozio od 15-25000 km navodim zbog mišljenja o isplativosti te koliko bi me to sveukupno koštalo sa atestom i navodno skupljom cestarinom te koliko dugo traje ugradnja naravno kod Vas.Koliko traje garancija na instalaciju ?
ODGOVOR:Za navedenu kilometražu plinski sustav se isplati. Garancija za plinski sustav PRINS je dvije godine. Cijena sustava je 12.500,- kn. Ugradnja traje 2 do 3 dana. Cijena atestiranja i tehnickog pregleda je 1090,-kn.
Cestarina se placa prilikom registracije 500.-kn, jer nije sadržana u cijeni plina ( u cijeni benzina je)
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA - LUPKANJE I ZUJANJE KOD GLAVE

Datum objave: 19.03.2008 17:26:00
Slika
PITANJE: Poštovanje, vec sam vam se par puta javio u svezi problema sa xsarom i svaki put ste mi dali ispravnu informaciju. Imam ponovo problem, auto kad radi cuje se kao nekakvo lupkanje i zujanje kod glave motora. Cuje se cijelo vrijeme kad auto radi nebitno dali je topao ili hladan i pri dodavanju gasa se ubrzava. Ne cuje se jako ali iritira. Ja sumnjam na nesto oko ventila(ventili, hidropodizaci) ali nisam siguran. Auto je xsara vts 2.0 16v dohc. Mene u principu zanima da li se mora cijela glava skidati da se dodje do ventila i da se pogleda o cemu se radi ili se skida samo poklopac ventila. I jos mi se pocelo dogadjati da mi auto nekad kao da ostane pod gasom dok pustim papucicu gasa(nije do sajle sajla je nova). Benzina i ulja trosi normalno.
ODGOVOR:Do bregastih osovina i hidro podizaca se može doci bez skidanja glave motora a ako želite vidjeti ventil i dosjed ventila tada se glava mora demontirati. Problem s gasom povezan je s aktuatorom minimuma, potenciometrom leptira , ECU centralom, TP ventilom.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - OZNAKE ZA UZUBLJIVANJE ZUP.REMENA

Datum objave: 18.03.2008 17:06:00
Slika
PITANJE: Možete li mi kako objasniti gdje se nalaze oznake za uzubljivanje zupcastog remena na corsi 1.4i,1998godina znaci u kratkim crtama kako se mijenja remen,španer i na cega treba paziti.
ODGOVOR:Oznaka na remenici radilice u momentu kada je motor u fazi nalazi se na donjoj strani remenice ( položaj kazaljke sata na 6 sati ) i poklapa se sa odgovarajucom oznakom na kucištu uljne pumpe. Oznaka na remenici bregaste osovine u momentu kada je motor u fazi nalazi se na gornjoj strani remenice ( položaj kazaljke sata na 12 sati ) i poklapa se s odgovarajucom oznakom na stražnjem poklopcu zupcastog remena. Zupcasti remen, španer i pumpa za vodu mijenjaju se tako da demontirate sve što vam smeta , stavite motor u fazu, demontirate postojeci razvodni mehanizam , ugradite novi razvodni mehanizam, provjerite fazu, vratite natrag sve što ste demontirali i to je sve.
na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA - STAVLJANJE U FAZU ??

Datum objave: 18.03.2008 17:02:00
Slika
PITANJE: Imam Omegu A 2.3 dizel,pa me zanima kako se mijnja bosch pumpa,navodno je mijenjana,ali nije u fazi,motor nece upaliti na kljuc,samo na guranje upali odmah,inace se malo razumijem u mehaniku ali ovim motorima nemam pojma,ustvari me zanima kako da provjerim jesu li lanac i boschpumpa postavljeni kako treba,valjda je bio pukao spaner lanca,ali nisam imao vremena da ista provjeravam.dakle moje pitanje je:kako postaviti motor u fazu kad se mijenja boschpumpa,lanac ili spaner?
ODGOVOR:Vi ste stvarno veliki optimista ako mislite da cete kratkim opisom putem e:maila nauciti kako se stavlja u fazu visokotlacna pumpa. Napomenuti cu samo da je to složen postupak koji se radi u servisnim uvjetima uz pomoc odgovarajucih alata i naprava. Niti izuceni automehanicar to ne može napraviti ako se nije educirao na tom podrucju. Prilikom obuke osoblja autoservisa za tu svrhu koriste se literatura , skice i kao najvažnije direktno prakticno pokazivanje na vozilu.
na vrh Povratak na vrh

DAEWOO TICO - GDJE JE CEP?

Datum objave: 18.03.2008 16:49:00
Slika
PITANJE: Nedavno sam kupio Daewoo-Tico i zanima me gdje se nalazi otvor za uljevanje ulja u mijenjacku kutiju (getribu)?Pregledao sam getribu i misam pronašao otvor niti cep koji bi na to upucivao.Zanimljivo je to što i u ovlaštenom servisu nemaju pojma!
ODGOVOR:Na mjenjacu postoje dva cepa potpuno ista i karakteristicnog izgleda. Cep za ispuštanje ulja nalazi se na donjem dijelu mjenjaca a isti takav nalazi se na prednjoj ili na bocnoj strani mjenjaca, treba ih samo prepoznati. U ovlaštenom servisu sigurno znaju za te detalje ali vam ne žele reci.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - PROMJENA ZVUKA MOTORA

Datum objave: 18.03.2008 16:43:00
Slika
PITANJE: imam Golf IV 1.9 TDI 85 kW 2000 godina. u vožnji mi je jednostavno promijenio zvuk motora. Isao sam trecom mozda 40 km/h i zaustavljao se lagano kad poce nesto zvektat u motoru.prije toga ga nisam silio, bila je to loko voznja nekih 10 min. zvuk je pri davanju gasa ubrzaniji, i imam osjecaj kao da se nesto okrece i zakaca o nesto? to se desava na leru i ubrzini, s tim kao to sam rekao kako se ubrzaje zvuk je ubrzaniji. Konsultovao sam se s jednim majstorom i kaze da nije injector neki malo zaribao od loseg goriva, koje je uistinu katastrofalno, kaze mi da naspem u rezervoar 2-3 litra ATF ulja i da malo odradi motor
kaze da bi ga to trebalo malo da ''ocisti''.Sta Vi mislite o svemu ovom?
ODGOVOR:Promjena zvuka motora je ozbiljno upozorenje radi kojega mogu nastati ozbiljna oštecenja u motoru. Najprije provjerite razvodni mehanizam (zupcasti remen, klizace, natezace, pogonsku remenicu na radilici … ). Nakon toga utvrdite da li navedeni zvuk dolazi iz donjeg ili gornjeg dijela motora. Isto tako izvor zvuka može biti s vanjske strane motora ( pojedini agregati, zaštitni poklopci, nosaci motora, ispušni sustav.
Ne bih komentirao savjete vašeg majstora, umjesto toga zatražio bih mišljenje najboljeg servisa do kojega možete doci.
na vrh Povratak na vrh

MITSUBISHI COLT - MJENJAC SE CUDNO PONAŠA

Datum objave: 18.03.2008 16:36:00
Slika
PITANJE: Nedavno sam bio na servisu sa coltom 1.3 iz 97.g. i raden je veliki servis, izmedu ostalog promjenjeno je ulje u getribi.Od tada mjenjac se cudno ponaša, šalta se lagano ali se cuje krckanje vecinom iz druge u trecu, cetvrte u trecu, cetvrte u petu...Do sada je bilo ok, malo je teže ujutro bilo staviti iz prve u drugu ali to je normalno u zimi. Stavljeno je Total 75w90 ulje. Da li bi trebalo staviti neko drugo (original) ili su odjedamput sinkroni otišli?
ODGOVOR:Ulje koje ste stavili u mjenjac je odgovarajuce. Otežano šaltanje nastaje radi dotrajale spojke ( kuplunga ) i ili istrošenosti u mjenjacu ( ne moraju nužno biti sinkroni ). Najprije provjerite stanje spojke , ako je ona ispravna ostaje mjenjac.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - OTEŽANO ŠALTANJE,KLIMA

Datum objave: 18.03.2008 11:45:00
Slika
PITANJE: 1)Posjedujem RENAULT Lagunu 1.9 dci,2003.g.Od kada je zahladnilo (neznam dali ima kakve veze) teško ubacujem u rikverc i prvu brzinu.Bolje receno nemoguce je to uraditi dok je auto hladno.Odnosno dovoljno je da miruje 10-ak minuta.Poslije toga sve je "normalno".Bilo da je upaljen ili ugasen rucicu mjenjaca moram par puta gurnuti u 2-3-2 brzinu i tek onda mogu ubaciti u prvu odnosno rikverc.Kad ubacim u rikverc tada se cuje (10-ak sekundi) zvucni signal od parking senzora i poslije toga ne funkcioriraju.Ponekad znaju kratko svirnuti i tada i rade normalno.
2)Kada predjem 2500 obrtaja klima prestane hladiti.
ODGOVOR:Uzrok otežanog šaltanja brzina može biti polužni mehanizam za mijenjanje brzina. Nekada je dovoljno samo podmazati sve pokretne i spojne dijelove toga mehanizma i rezultat je evidentan. Problem s klimom cete riješiti ako napravite redovni servis na klima uredaju ( vakumiranje, potrebna kolicina plina, ulje za kompresor ). Servis se radi svake dvije godine.
na vrh Povratak na vrh

VW BORA 2,0 - ALUMINIJSKE FELGE I ŠARAFI

Datum objave: 18.03.2008 11:38:00
Slika
PITANJE: U pitanju je vw bora 2.0, 85 kW, 2000.god. proizvodnje. Kupio sam neke aluminijske felge i OVAJ što prodaje kaže kao da nije preporucljivo da vratim (zavrnem) ove šarafe što su bili na celicnim felgama jer su kao kratki, da trebaju duži, valjda da uhvati što više navoja , moje pitanje je da li to stvarno potrebno jer po mojoj procjeni ovi šarafi što sam imao na celicnim felgama uvrnu se nekih i 10mm.
ODGOVOR:Ako vijci o kojima je rijec izlaze iz aluminijske felge samo 10 mm to nije dovoljno. Ako navedeni vijci ulaze u sam navoj na glavcini 10 mm onda to zadovoljava iako bi bilo bolje da kontakt jednog i drugog navoja bude 12 mm.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 - GAŠENJE MOTORA

Datum objave: 18.03.2008 09:56:00
Slika
PITANJE: Posedujem Peugeot 406 1.8 16v iz 97 godine. Problem koji imam je identican kao u jednom od prethodnih postova, pod nazivom "VW POLO - PROBLEM SA PALJENJEM", gde dolazi do gasenja auta u prvim minutima rada dok je kasnije sve u redu. Razlika izmedju ova dva pitanja je ta sto imam ugradjen BRC plinski sustav, na koga ne uticu stvari vezane za sustav ubrizgavanja goriva. Moj zaklucak je da postoji kvar na sustavu zaduzenom za dotok zraka. Ustanovljena je jedna po meni jako cudna stvar, da se zagrevanjem grane usisa zraka, rad motora stabilizuje? Na usisnoj grani po autodati, postoji samo jedan senzor (MAP). Postoji li neko logicno resenje zasto bi temperatura uticala na vrednosti koje salje MAP senzor?
ODGOVOR:Upravljacko racunalo motora racuna kolicinu zraka koja ude u motor i za tu kolicinu zraka dozira tocno odredenu kolicinu goriva. Za izracunavanje kolicine zraka potrebni su mu podaci od MAP senzora ( tlak zraka ) , IAT senzora ( temperatura zraka ), položaj TP ventila, senzora OT, mjeraca mase zraka VAF. Ovo je objašnjenje kako se racuna kolicina zraka. Problem koji vi imate ne mora nužno biti povezan s navedenim jer postoje i druge komponente koje mogu biti uzrok gašenja motora.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B 1,5 TD - MODUL GRIJAČA

Datum objave: 24.03.2011 21:20:46
Slika
PITANJE: Corsa B 1.5 TD
Problem paljenja žute lampice u toku vožnje lagano me izluduje a razliciti majstori barataju i sa razlicitim uzrocima tog problema !
Kako vecina njih govori o modulu grijaca koji je najvjerojatnije neispravan, on daje signal releju da ukopca grijace ili iskopca, a ono što mene zanima je što daje signal modulu grijaca da da informaciju releju; da li je to vodeni indikator ( dogrijavanje, odnosno rad grijaca dok temp. vode nije 40 C ili nešto drugo )i da li postoji mogucnost da se modul ispita na ispravnost s obzirom da se novi može kupiti samo po narudžbi i vjerovali ili ne košta cca 4000 kuna. Citav auto vrijedi nešto malo više novaca.
ODGOVOR:Modul grijaca je upravljacka elektronika preko koje se odvija funkcija grijaca. Navedena elektronika dobiva komandu od kontakt kljuca i brave a uzima u obradu temperaturno stanje motora i vrijeme rada samih grijaca ( 9 do 24 sek. ). Svaki bolji serviser može ispitati modul grijaca.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 17.03.2008 09:57:00
Slika
PITANJE: Posjedujem automobil Audi A4 2.0 multitronic benz. sa prijedenim 98000km 2002god proizvodnje snage 96kw.Razmišljam o ugradnji plina,te vas molim slijedece informacije:kolika je cijena uredaja i ugradnje,da li dajete garanciju na uredaj i vaš rad,koliko vremenski traje ugradnja te koliko unaprijed se treba narucit..
ODGOVOR:Cijena PRINS sustav s ugradnjom je 12.500,- kn , garancija je 2 godine. Ugradnja traje dva dana. Za dogovor termina potrebno je nazvati telefonski, ne ceka se dugo.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA II - ZAŠTITA VOZILA OD KRA?E

Datum objave: 17.03.2008 09:43:00
Slika
PITANJE: Kupio sam Renault Lagunu II, god proizvodnje 2004 ( 9 mjesec). Zakljucava se i pali uz pomoc kartice (valjda kodirane) koju Renault nudi uz ovaj model. Automobil je solidno opremljen (automatska klima, senzori za kišu...). Mene zanima, da li ona ima tvornicki ugradenu neku zaštitu protiv krade???Kad je zakljucam, na instrument ploci trepka crvena sijalica, ali se pitam da li je to alarm i kakve kvalitete i pouzdanosti je ovaj koji se ugraduje u Lagune II.
ODGOVOR:Vaše vozilo ima tvornicku zaštitu koja blokira paljenje i pokretanje motora. Navedena lampica je znak da sustav zaštite radi.
Ukoliko želite i dodatnu zaštitu, možete ugraditi mehanicku blokadu mjenjaca.
na vrh Povratak na vrh