Danas je: 26.05.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT TWINGO - VODA CURI U AUTO

Datum objave: 27.04.2008 18:50:00
Slika
PITANJE: Renault Twingo 2007. Godište, znaci star godinu dana, a problem je taj što svaki put kada pada kiša voda curi s unutarnje strane vratiju u auto. Na servisu naravno nemaju pojma šta bi moglo biti, promjenili su tapecir jer su mislili da ima nekakve veze s tim, ali ništa. Garancija pomalo ide ka kraju a problem ostaje neriješen. Što se može uciniti? Molim Vas da mi pomognete.
Evo odlucila sam Vam se ponovo javiti s obzirom da je auto opet bio u Renault kuci Monte u Puli, medutim oni tvrde da su oni pustili auto vani na kiši i da njima voda nije curila u auto. Njihova objašnjenja su da auto ne smije stajati na nikakvom nagibu jer u protivnom voda ide u auto, a to znaci da se ja ne bi trebala parkirati nigdje gdje postoji nagib. Meni je ovo objašnjenje jako, ne znam kako da kažem smiješno. Nije mi jasno kako onda Auto kuca upoce može prodavati takva vozila. Još me više zbrinjava što ne znam gdje da dalje idem, kome da se obratim? Generalnom zastupništvu? Tužba? Možete li mi dati bilo kakav savjet?
ODGOVOR:U servisu rade samo ljudi koji imaju svoj limit. Obavijestite o tome generalnog zastupnika i zatražite od njega da vam navede servis koji ce vam otkloniti navedenu reklamaciju. Ako se problem ne riješi u garantnom roku zatražite svakako produženje garancije s tim u vezi.
na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO - BAŠ SAM SE ZABRINUO

Datum objave: 26.04.2008 11:46:00
Slika
PITANJE: Imam auto Ford Mondeo.Proizveden 2001.Motor 1,8 benzin 92kw.Auto sam kupio u Njemackoj tacno prije godinu dana.Presao sam sa njim 7500km.Nisam imao nikakvih problema sa autom.Bio sam izuzetno zadovoljan sa autom.Auto je trenutno preslo 98500km. Prije dvadeset dana uradjen je servis u Fordovom servisu u Tuzli (zamijenjeno ulje i filteri ) imao sam osjecaj da je auto jos bolje islo.U servisu sam pitao kad bi trebalo mijenjati remenje. Rekli su mi da auto nema zupcasti remen nego lanac ida se mijenja na 100 000km.Inace kad radi na leru znalo se povremeno cuti umotoru zveckanje u predjelu gdje je remenje.Zvucalo je odprilike kao klak,klak.Majstor u servisu mi je rekao da bi to mogao biti spaner.
U istom servisu zamijenjen je lanac,spaner i vodilica.Nakon voznje mozda 2km osjetio sam da auto ne vuce.Krecuci 1.brzinom auto se ponasa kao da sam ubacio u 3.U visim brzinama auto tek povuce na vise od 3000 obrtaja.Sutra dan sam se vratio u servis na reklamaciju.
Oko auta su radili mozda sat vremena i rekli mi da je u pitanju katalizator da je zacepljen.Da se uzario (sijao).Kao u pitanju je gorivo.
Auto sam probao malo je bolje vukao i cuo se rezak zvuk ispod vozacevog sjedista,kao da zrak prolazi kroz cijev.Poslije probanja vratio sam se u srevis i rekao da nista nisu napravili.Rekli su mi da dodjem drugi dan i da ostavim auto da moraju to detaljnije pregledati.
Ponovo sam dosao u servis nakon 3 dana i ostavio im auto.
Auto je bilo cijeli dan na servisu.Probao sam ga,isao je bolje ali ne kao kakav je bio prije promjene lanca i cuo onaj reski zvuk zraka kroz auspuh.Problem je kao bila sonda(valjda lambda) i da sad nemam katalizatora.Oni su ga valjda procepili i on nije u funkciji.
Sad kad krecem u 1.brzini pritisnem gas ali ne povuce kao inace,treba mu vremena.Tek nakon 2500 do 3000 obrtaja povuce.Prije sam znao nehotice prilikom kretanja da mi auto zaslajdra a sad kad i hocu ne ide.Mislim da mi u servisu nisu auto slozili kako treba i da su mi upropastili katalizator.Oni kazi da je sve u redu,da su auto testirali da je kompresija i obrtni momenat dobar.A za katalizator je krivo gorivo.
Ponovo se moze cuti onaj zvuk u motoru klak,klak.Bas sam se pravo zabrinuo za auto,molio bih vas za vase misljenje i savjet.
ODGOVOR:Na vašem vozilu treba ponovo napraviti kontrolu položaja lanca i bregastih osovina ( faza motora ). Ako je potrebna korekcija onda to svakako treba napraviti ( potreban specijalni alat ). Ako je faza motora dobra tada treba ispitati ispravnost sustava ubrizgavanja ( tlak goriva, injektori, potenciometar leptira, MAP senzor, mjerac protoka, EGR ventil ). Nakon toga po potrebi potrebno je obaviti kontrolu ispišnog sustava ( zacepljenje ). Na kraju ostaje samo sustav paljenja (probijanje visokog napona ).
na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 - LER GAS

Datum objave: 24.04.2008 17:14:00
Slika
PITANJE: Veliki pozdrav iz Austrije.Ja imam Audi A6 tdi 150 ks godina 98,imam problem sa ler gasom kazaljka je uvijek oko broja deset ponekad sidje na normalni ler ili se zadržava malo ispod broja deset,sa tim mi se je i potrošnja goriva povecala pa vas molim za savjet,ostalo je sve u redu i nema nikakvih problema.
ODGOVOR:U navedenom slucaju postoji više faktora koji mogu biti uzrok stanja kao što ste opisali. Iste cete moci otkriti uz pomoc servisne dijagnostike. Moguci uzroci su : mehanicko stanje motora, ECT senzor temperature, mjerac protoka zraka, senzor pedale gasa, regulator kolicine goriva, dize, senzor položaja pumpe, visokotlacne pumpe, kontrolni modul pumpe, MAP senzor, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - MATURALNA RADNJA

Datum objave: 28.03.2011 18:23:08
Slika
PITANJE:

Gospodine, obracam vam se s poštovanjem. Imam jednu zamolbu, ja imam maturalnu radnju o servisu na 45000 km,. Možete li mi pomoci? Možete li mi nešto o tome napisati ili mi reci neke web stranice na kojima to mogu naci…

ODGOVOR:

Umjesto vas nitko ne može napisati maturalnu radnju, to mora biti vaš rad. Cudi me naslov teme servis na 45.000 km. Na navedenom servisu ima jako malo radova koji se tom prilikom obavljaju, sve se svodi na zamjenu ulja u motoru i pojedinih filtera. Takoder je cudno da navedenu temu ne možete obraditi u servisu u kojemu obavljate praksu. Ispravno bi bilo da sve informacije i pomoc zatražite od servisa gdje ste obavljali prakticni dio naukovanja.
Puno uspjeha u daljnjem radu i školovanju.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - PROBLEMI NAKON UZIMANJA GORIVA

Datum objave: 24.04.2008 17:03:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Renault Megane 1.6E iz 1998.godine.
Danas sam na Ininoj pumpi uzeo gorivo: Eurosuper 98.
Sa autom je sve bilo u redu do prije uzimanja tog goriva.Nikada nista ozbiljno.No problem se javio nakon nekih 15minuta kasnije dok je auto bio jos vruc.Nisam ga mogao upaliti, jedva je primao gas,no kada je upalio nije imao snage da krene,tresao se i jedva je primao gas.
Jedva sam samo promijenio mjesto parkiranja.No kasnije nakon nekoliko sati kada se je motor potpuno ohladio i kada sam ga ponovo upalio radio je posve normalno,ali ponovo kod paljenja nakon par minuta znaci motor je ponovo vruc,auto je pokazao ponovo iste simptome i jedva sam ga vozio,obrtaji su mu padali,motor je nepravilno radio,sve se je osjetilo kao da se pregrijavao,narocito u predjelu auspuha,kao da gori ona zaštitna srebrna vatrostalna boja kojom se na nekim autima premazuju ispušni lonci.
ODGOVOR:Prema vašem opisu može biti više uzroka. Za pocetak promijenite filter goriva i po potrebi ocistite rezervoar. Ako nakon toga ne bude promjene na bolje potrebno je izmjeriti tlak goriva i ocistiti injektore. Nakon ovoga ako ce trebati moraju se ispitati i ostale komponente sustava ubrizgavanja ( senzori, davaci ).
na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS - SENZORI

Datum objave: 24.04.2008 16:56:00
Slika
PITANJE: ford focus 1.4 1999.
Moj problem vezan je uz broj okretaja praznog hoda. Zanima me da li osim ventila praznog hoda postoji i kakav senzor ubrizgavanja (ili broja okretaja ) i gdje se on nalazi.
ODGOVOR:Uz navedeni aktuator minimuma ( ventil minimuma ) postoje još mnogobrojni senzori, davaci, mjeraci i aktuatori koji su sastavni dio sustava elektronskog ubrizgavanja goriva nalaze se svuda po i oko motora.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - NOVE KOCNE PLOCICE

Datum objave: 24.04.2008 16:51:00
Slika
PITANJE: imam GOLF IV , 1,4i. 16V, 2001 godina.
moj upit vezan za izmjenu zadnjih kocionih plocica.
Naime imam diskove na sva cetiri kotaca + ABS i prije dva dana odlucio sam se na izmjenu zadnjih plocica radi istrosenosti.
Medjutim, nakon izmjene plocica kocnice vise nisu sto su bile. Papucica je mekana i imam osjecaj da propada dalje nego prije i tek onda jace koci. Cak imam osjecaj da i prednje kocnice koce s 50% prijasnje snage iako se na njima nije nista radilo. To je naravno moja laicka procjena. Prije su tako reci odmah grizle i vozilo je odmah stalo.
Moj mehanicar me uvjerava da je dva puta odzracivao sustav i prednjih i zadnjih kocnica i da mora proci nekoliko dana da se kocnice uhodaju. Osobno me i nije uvjerio. Dok u medjuvremenu ne prodje tih nekoliko dana koliko on kaze i sa zeljom da imam moje stare kocnice ja saljem ovaj upit Vama na razmatranje.
ODGOVOR:Vaš mehanicar je u pravu pedala kocnice ce biti mekana dok se nove kocne plocice ne prilagode ( potroše ) prema starim diskovima koji nisu ravni. Kada se postigne navedena prilagodba ( 100 do 500 km vožnje ) kocnica ce opet biti normalna.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 22.04.2008 22:13:00
Slika
PITANJE: Htio bih ugraditi plin u Renault Lagunu 1.8 8v 1996. godište. Zanima me kakvu plinsku instalaciju preporucujete i kolika je cijena ugradnje. Takoder me zanima da li je potrebno ugraditi podmazivanje ventila (flashlube).
ODGOVOR:Plinskih sustava ima puno u ponudi a u vaše vozilo treba ugraditi sustav s cetiri plinska injektora. Ja ugradujem plinski sustav PRINS koji je najkvalitetniji i nešto je skuplji od ostalih, cijena s ugradnjom je 12.500,- kn. Sustav za podmazivanje ventila nije nužan ali bih ga preporucio za svaki motor jer se pokazao kao vrlo koristan.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - SPORTSKI AUSPUH

Datum objave: 22.04.2008 22:04:00
Slika
PITANJE: 1.Što znaci kada se kupuje sportski auspuh da ih ima propusnih, ili polu propusnih.Da li to što utjece na performanse motora ili se auto bolje cuje ili nešto drugo...
2.cemu služi filter oduška?
3.namjeravam kupiti novi auspuh(sportski) i zanima me da li se može napraviti za katalizator zamjenska cijev pa kada hocu stavim katalizator ili cijev koja se stavi umjesto njega.Znam da se nesmije micati katalizator jer se pali lampica ali me zanima da li bi se moglo kako iskopcati ili zavarati sistem da prepoznaje kao da je sve normalno.
4.Ako se skine katalizator da li se dobije što na performansama i da li ako se skine katalizator i stavi sportski auspuh cuje pucketanje iz auspuha kada se pusti gas, kao na rally automobilima!!!!
ODGOVOR:Direktni ( propusni ) ima jaci zvuk dok ovaj drugi ima prigušeniji zvuk. Filter oduška zadržava kapljice ulja da ne dodu u usisni kolektor. Možete umjesto katalizatora staviti zamjensku cijev. Kontrolna lampica motora se ne pali radi katalizatora vec radi neispravnog sustava ubrizgavanja. Skidanjem katalizatora ne dobiva se ništa znacajno na snazi motora.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 55 S - NEKOLIKO PITANJA

Datum objave: 22.04.2008 22:01:00
Slika
PITANJE: Imam jedan problem i više informativnih pitanja.
1) Prilikom aktiviranja zadnjeg brisaca radi pranja stakla, tekucina za pranje izlazi kroz jedan od dva gumena cep (granicnika) na vratima prtljažnika. Pretpostavljam da je cjevcica koja dovodi tekucinu do brisaca pukla. Kako je zamijeniti.
2) Sa autom nisam dobio korisnicke upute tj, knjižicu pa me zanima da li ju je moguce negdje nabaviti ili skinuti.
3) Auto je prosao 77000km. Što je potrebno na toj kilometraži napraviti od redovnih servisa
4) Vozaceva vrata se malo teže zatvaraju, citao sam da je to boljka puntica, da li je to moguce nekako korigirati.
5) Koje ulje se preporuca, koji je interval promjene ulja i da li je dobro koristiti cisti antifriz za hladenje.
6) Buduci da mi je prijašnji auto bio Golf1 dizelaš, auto mi je pretih pa ne kužim kod kojih brzina je najbolje mijenjati u višu brzinu. Može li preporuka.
7) Ima li neka caka kod zakljucavanje spremnika goriva, buduci da ga nikako ne mogu zakljucati pretpostavio sam da je potrgan, ali svejedno da pitam.
8) Zadnje pitanje, da li je moguce ugraditi indikator temperature rashladne tekucine, buduci da sam citao, da ako se lampica temperature upali da je vec prekasno za motor.
ODGOVOR:Cijev za dovod tekucine za pranje stakla možete promijeniti prateci pravac stare cijevi. Tehnicke upute ne možete nigdje nabaviti. Na navedenoj kilometraži zamijenite sve tekucine, sve filtere , svjecice po potrebi , podesite ventile. Ostalo pregledajte i što je neophodno napravite. Zatvaranje vrata je moguce podesiti. U motor možete stavljati bilo koje ulje gradacije 10W-40 koje treba mijenjati najmanje svakih 15.000 km. Koncentracija antifriza treba biti za -40°C. S vremenom cete se naviknuti na zvuk motora i mijenjanje brzina. Nema nikakvih „caka“ za zatvaranje rezervoara. Instrument za temperaturu motora je moguce ugraditi.
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - DA LI UGRADITI PLIN?

Datum objave: 22.04.2008 21:56:00
Slika
PITANJE: Imam Skodu OCTAVIU GLX 1.6 55kw i imam par pitanja za vas
1.da li ugradjivati plin,i da li je grana plasticna,ako jeste moze li da se zamijeni?
2.prilikom kretanja ako joj se ne da veci gas snazno podrhtava motor,o cemu se radi?
3.da li je preporucljivo pranje motora iznutra,cime i na koji nacin?
ODGOVOR:U vaše vozilo može se ugraditi plinski sustav bez obzira na vrstu usisne grane ( plasticna, metalna ). Opravdanost investicije možete izracunati na temelju godišnje kilometraže. Motor pri kretanju može podrhtavati radi spojke ili radi lošeg prihvacanja gasa. I jedno i drugo treba vidjeti direktno na vozilu. Pranjem motora iznutra ništa osjetno necete postici.
na vrh Povratak na vrh

VOLVO V40 - SENZOR BREGASTE OSOVINE

Datum objave: 22.04.2008 21:52:00
Slika
PITANJE: Na poslednjoj kompjuterskoj dijagnostici na mom Volvo V40 iz 1998. ustanovljeno je da senzor bregaste osovine ne radi. U cemu se tu radi, cemu sluzi taj senzor i da li je popravka (zamena) hitna. Takodje imam manjih problema oko saltanju u prvu brzinu tj, potrebno je upotrebiti vise snage da menjac nadje mesto. Molio bih vas savet i misljenje. Hvala unapred i zivi bili. Sajt je dobar saveti jos bolji i samo napred.
ODGOVOR:Senzor bregaste osovine šalje signal upravljackom kompjutoru o položaju ventila prvog cilindra a to je važan podatak racunalu za regulaciju motora. Navedeni senzor se ne popravlja. Šaltanje može biti otežano radi istrošenosti polužnog mehanizma za šaltanje. Podesite mehanizam.
na vrh Povratak na vrh

LAGUNA II - SIMBOL KOTACA BLINKA

Datum objave: 18.04.2008 22:58:00
Slika
PITANJE: Laguna II, 1.9DCI, 2001.godina. Desni tocak neprestalno blinka na grafickom prikazu auta i gori upozorenje SERV, bio sam na servisu i oni kažu da je to senzor pritiska u gumama i da tu pomoci nema kad stane stane. Pritisak u gumi je OK 2,3. Ima li pomoci?
ODGOVOR:Simbol desnog kotaca na grafickom prikazu može svijetliti ( blinkati ) kada je niži tlak u pneumatiku, kada je neispravan ventil sa senzorom na doticnom kotacu, kada nema povezanosti ( radio signal ) izmedu navedenog senzora kotaca i upravljacke centrale toga sustava, kada je neispravnost na samoj upravljackoj centrali. Rješenje je dijagnostika kvara i zamjena neispravnog dijela.
na vrh Povratak na vrh

KIA PRIDE - EKO TEST

Datum objave: 18.04.2008 22:51:00
Slika
PITANJE: Vozim KIA Pride vec' 8 godina i nemam problema do danas.
Naime ,eko test u stanici za tehnicki pregled nevalja.CO pri 2800rpm je 1,98%vol,a na 700rpm je 1,57%vol.
Otišao sam u ovlašteni KIA servis gdje održavam vozilo i tamo je eko test dobar: CO pri 2800rpm je 0.03%vol a pri 700rpm je 0.02%vol.
U stanici za tehnicki mi ne priznaju taj eko test pa Vas molim za savjet.
ODGOVOR:Više bih vjerovao uredaju koji imaju u stanici za tehnicki pregled jer je on u nultoj klasi kvalitete i cesto se baždari. Radi vaše sigurnosti eko test obavite na trecem mjestu i tada cete znati koji od navedenih uredaja nije dobar.
POVRATNA INFORMACIJA:
Hvala na savjetu!Obavio sam danas eko test u tri razlicite stanice za tehnicki i rezultati su bili identicni onima iz servisa.
Vratio sam se u stanicu u kojoj su me odbili ("Eurodaus" Folnegoviceva 5),ponovio test i ponovno nije valjao.Tek kada sam im pokazao rezultate iz ostalih stanica, samo su klimnuli ramenima i potvrdili mi ispravnost. Znaci, ako nisi uporan mogu te "farbati" ili moraš dati mito.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - KOJE GORIVO ?

Datum objave: 18.04.2008 22:45:00
Slika
PITANJE: Od skora sam vlasnik opel astre 1.7 DTL,1999 godiste sa nemackim motorom.Auto me lepo sluzi,samo imam neke nedoumice koje jos uvek ne mogu da razjasnim.Da li smem da u auto sipam D2 ( do sada sipam eko dizel mada mi je potrosnja veca za otprilike 0.5 l )?
Da li smem da u rezervoar sipam cist aceton zbog smanjenja potrosnje goriva i habanja?( na nekoliko foruma se vodi velika polemika oko ovoga ). Auto je u odlicnom stanju,ja ga vozim izuzetno kilavo ( na otvorenom ne prelazim 85 km/h,po gradu ne idem preko 2000 obr/min ni u kojoj brzini),znaci,bas ga pazim i ne forsiram.Zamolio bih vas jos da mi napisete koliko bi po vama auto trebao da trosi u gradu a koliko u na otvorenom putu sa ovakvim rezimom voznje?Sve servise obavljam strogo na 5-7 000 km (ulje,filteri).
ODGOVOR:U vaše vozilo možete sipati gorivo koje želite i dodatke gorivu isto tako. Moja preporuka bi bila nešto drugacija. Radi vece cistoce i manje kolicine sumpora bolje je koristiti najcistije gorivo ( kod nas je to EURODIZEL ). Dodatak tom gorivu može biti aditiv za cišcenje diza od nekog poznatog i provjerenog proizvodaca. Nacin na koji vozite vaše vozilo nije dobar, potrebno je povremeno povecati broj okretaja motora iznad 3.500 ok/min. Potrošnja goriva na otvorenoj cesti je oko 6,8 l/100 km a mjenjac mora biti u cetvrtoj ili petoj brzini.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - KOREKTOR KOCENJA ?

Datum objave: 18.04.2008 22:38:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Opel Astre f 1,4 95 godište.Na tehnickom pregledu su mi ustanovili da zadnji kotaci neravnomjerno koce(40 %) ,tocnije lijevi kotac slabije koci.Promjenio sam doboše ,pakne,kocione cilindre i ulje za kocnice ali samo se povecala sila kocenja na zadnjim kotacima razlika u kocenju je ostala ista.da li astra ima peti cilinar(korektor kocenja)? i da li je možda u njemu problem ?
ODGOVOR:Korektor kocenja ( peti cilindar ) može biti uzrok mada je to rijetkost. Provjerite još cijevne vodove metalne i gumene i po potrebi ih zamijenite. Provjerite i polužni mehanizam zadnjih kocnica ( unutar kocnog bubnja ).
na vrh Povratak na vrh

AUDI A8 3,7i. QUATRO - SERVIS KLIME

Datum objave: 18.04.2008 15:27:00
Slika
PITANJE: Molio bih vas da mi kažete koju recenicu jer nisam imao priliku da ni sa kim razgovaram o ovom autu, Nime kupio sam gore navedenog audija A8 98g, 3,7Q 169kw, i automatska klima bila postavljna na Low, ili Hi puše mi non stop topao zrak, osim na centralnoj konzoli gdje je zrak hladan, a kompesor i klima funkcioniraju dobro.
i ako možete da mi date generalno koju recenicu o ovom autu, kako se pokazao, možda da na nešto obratim, ima li kakvih mana itd.
ODGOVOR:Vaše vozilo je vrlo kvalitetno kao marka vozila , to je visoka klasa. Primjereno njegovom imenu i statusu je i cijena dijelova i održavanja. Buduca cijena održavanja ce ovisiti o trenutnom stanju ( kakvo ste naslijedili ) vašega vozila.
Za pocetak napravite servis klima uredaja koji se inace radi redovito svake dvije godine. Nakon servisa provjerite rad sustava klime.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - ROŠTANJE IZ MOTORA ?

Datum objave: 18.04.2008 15:12:00
Slika
PITANJE: Imam Golfa IV 1.9 TDI 110KS.
Dogada mi se sljedece: Kada je auto leden i kad ga malo stisnem u motoru pocme nešto roštat i ponaša se motor kao da radi na 3 klipa i pustim gas i nakon par sek. je sve ok.Medutim kad je auto topal to se ne dogada. Jel možda stvar do uljne pumpe!?
ODGOVOR:Svaki zvuk na motoru i u motoru treba ozbiljno shvatiti, tocno ustanoviti o cemu se radi i po potrebi otkloniti kvar. Zanemarivanje navedenih cinjenica može izazvati ( u nekim slucajevima ) ozbiljno i skupo oštecenje motora. Na osnovu vašeg opisa zvuk koji cujete može dolaziti iz motora ( diza, podizac, ostalo ) i ili izvan motora ( klizac, natezac, remen, neki od agregata, remenica, i sl. ). Naravno za preciznu dijagnozu treba navedeni zvuk cuti neposredno na motoru.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C-3 - GUŠI SE I GASI

Datum objave: 18.04.2008 15:05:00
Slika
PITANJE: Najprije da Vam cestitam na Vašoj stranici, jer ovo što Vi nudite nema ni u mnogo razvijenim zemljama.
Imam Citroen C3 1.4 i, sada je prešao oko 20000 km. Na prvi besplatni servis sam ga odveo na 1500 km, kako je i preporuka. Medutim tad pocinju moje muke. Slijedeci dan kad sam ga upalio, pri dodavanju gasa auto se guši i gasi, te neravnomjerno radi (trokira). Odem u servis,a oni promjene lambda sondu i svjecice. Opet isto. Da Vam sada ne nabrajam koliko sam puta išao u servis, samo cu Vam reci što su mi govorili kao uzrok.
- neprikladno gorivo ( dobavio sam 100 l od Tiffona i opet isto)
- francuzi rade novi program za hrvatsko tržište
- to je normalno, dogada se i drugima
Nakon 18000 km promjene mi ?? novi program i opet isto. Kad sam ih upitao što da radim jer mi je ujutro teško izici uz uzbrdicu na cestu, na moje veliko razocaranje rekli su mi da je po njihovom kompjutoru sve
u redu, te da se dogovorim sa voditeljem servisa pa da ce skinuti glavu motora i poravnati je. Nisam baš neki laik, ali mi se cini da je to nepotrebno. Napominjem da se ovo dogada dok je motor hladan.
ODGOVOR:Prema opisu stanja koje ste naveli u vašem tekstu uzrok bi mogao biti sustav ubrizgavanja odnosno neispravnost neke od komponenata sustava. Radi toga bi trebalo ispitati ( kada je motor hladan ) APP senzor pedale gasa, tlak goriva, rad injektora, ECT senzor temperature, senzor detonacija, kontrolnu jedinicu leptirastog ventila, MAF senzor, MAP senzor. Nakon ovoga po potrebi treba provjeriti sustav paljenja. Mala je vjerojatnost da je uzrok brtva glave i tu mogucnost treba ostaviti kao zadnju. Pokušajte i u nekom drugom servisu u kojega imate povjerenje.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES – 124 - GENERALNA REPARATURA ?

Datum objave: 18.04.2008 15:02:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Mercedesa tip124 230 aut. 91 god. 290 tkm.
Svih ovih godina me vjerno služio i njime sam dan-danas zadovoljan. Medutim, zadnje 2 godine motor pokazuje ocite znakove istrošenosti: teško pali, pri tome podrhtava i dimi (osobito kad je toplo kod paljenja ispusti crni dim), više troši, motor ispušta mehanicke zvukove...ukratko sve ukazuje na istrošenost.
Što biste Vi ucinili da mu podarite još koju godinu?Kojim redoslijedom biste reparirali motor?Što biste cinili?Mislim pri tome na generalku motora, ovjes je druga prica..
Covjek sam blizu mirovine i ne kupuje mi se drugi auto.Koliko se to isplati (ako se uopce isplati), i naravno koliko bi to koštalo.Što da radim?
ODGOVOR:Prema vašem opisu motoru je potreban generalni popravak. Ako je vozilo u cjelini dobro i ako ste vi zadovoljni tim stanjem tada bih bilo opravdanja za ulaganje u generalni popravak. Time bi dobili dugorocno kvalitetu i pouzdanost. Pojedina parcijalna rješenja se ne isplate i skuplja su. Situacija na vašem motoru može biti i takva da je istrošenje cilindra minimalno i u tom slucaju bi se dobila kvaliteta samo zamjenom klipnih prstenova i temeljitim uredenjem glave motora. Ove pojedinosti se znaju tek nakon demontaže glave motora.
na vrh Povratak na vrh