Danas je: 01.09.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI A4 - VIBRACIJE

Datum objave: 06.02.2008 11:29:00
Slika
PITANJE: Imam probleme na Audi A4 1.9.tdi 95.god., promjenio sam sve nosace motora, gibljivu cijev auspuha, gljivu, još uvijek mi se javlja vibracija u i zvuk u kabini kad stavim u 5 brzinu i pocnem ubrzavati na manjim obrtajima od 80-90km/h, a drugi pitanje da li je normalno da se klima pali i gasi sad u zimi, jer svako malo cujem škljocanje kompresora klime, a stavim na manualno.
ODGOVOR:Izvor vibracija je motor, ispušni sustav i transmisija, najcešce je motor. U ovom slucaju ispitajte ispravnost malog zamašnjaka ( remenica kanalnog remena na radilici ) , provjerite i pogonsku remenicu zupcastog remena. Precizniji odgovor je moguc nakon pregleda vozila. Za pocetak napravite servis klima sustava koji se redovito radi svake dvije godine. Postoji mogucnost nedovoljne kolicine šplina.
na vrh Povratak na vrh

DAEWOO LANOS - EUROSUPER PLUS 98?

Datum objave: 06.02.2008 11:08:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Daewoo Lanosa 1.4 iz 1998. godine. Auto troši eurosuper 95. Prije dva dana sam napravio pogrešku i na omv-u sam umjesto eurosupera 95 nasuo eurosuper plus 98. Upocetku sam mislio da motor nece raditi kako treba, medutim on je podivljao(u dobrom smislu). Auto vuce kao lud, kao da sam dobio dodatnih 15 konja. Da li sam napravio neku štetu zato što sam nasuo pogrešno gorivo?
ODGOVOR:Niste ništa loše napravili. Poznata je cinjenica da je eurosuper 98 znatno cistiji i ponekad ima više kcal/kg , zato ste osjetili razliku.
na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS - TROŠI PREVIŠE !

Datum objave: 06.02.2008 10:38:00
Slika
PITANJE: Imam jedan trenutacno nerješiv problem, a tice se potrošnje. Naime, imam forda focusa 1.4-16v, 80 KS, 09/2007, 3700 km. Naime, auto je nov, udoban, ali po meni troši previše. Po papirima piše 8.6. 6.6. no ja to nikako nemogu postici. Meni troši izmedu 10-11 lit. Bio sam u ovlaštenom servisu( vozilo je pod jamstvom). Reprogramirali su mu mape ubrizgavanja, spojili na tester, i sve uredu. Mnogi moji poznanici voze identican model, i njima troši od 7-8 lit. Ja znam da je vozilo teško 1333 kg, i da ima malu snagu za taj motor, ali ja ga vozim ne preko 3000 o/min, i ne tjeram ga u visoke okretaje. Samo sam ga jednom ispuho oko 4500 o/min, tako su mi savjetovali u servisu, ali ništa! Možete li me savjetovati, što da radim!
ODGOVOR:Vecina proizvodaca vozila u tehnickim uputama navode manju potrošnju goriva od stvarne potrošnje, to rade iz razloga da bi njihov proizvod bio prihvatljiviji na tržištu. Ako mislite da vaše vozilo troši više od istog takvog vozila tada to morate dokazati vašem servisu. Najbolji dokaz bi bio test potrošnje goriva na vašem vozilu i drugom takvom vozilu, tada bi argumentirano mogli potvrditi svoju sumnju. Na kraju mogu jedino reci, nemojte odustati, budite uporni.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CALIBRA - NE RADI BROJAC OKRETAJA

Datum objave: 06.02.2008 10:33:00
Slika
PITANJE: U Opel Calibri 20 8v neradi mi obrtomjer. Prije nekih godinu dana malo bi radio malo ne. Kada bi stao lupio bih prstom po plastici od istrument table, i on bi proradio. Sada ne pomaže ništa, naime skidao sam tablu provjerio kontakte i ocistio ih ali obrtomjer i dalje ne radi.Zanima me na što da obratim pažnju i gdje se on spaja u prostoru motora,dali na bobinu ili alternator.
ODGOVOR:Brojac okretaja motora na vašem vozilu može biti spojen na dva nacina , jedan nacin je skidanje impulsa preko bobine a drugi nacin je preko RPM senzora ciji signal ide preko ECU centrale ( kompjutor ). Uzrok može biti i sama instrument ploca , kod starijih vozila nastane nevidljivo puknuce hladnog lema na zadnjoj strani instrument ploce.
na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA - DUŽE VERGLANJE

Datum objave: 06.02.2008 10:30:00
Slika
PITANJE: Imam SEAT CORDOBU 1.9 TDI 66 kW 1997.godina,prešla 135.000 km.Unazad mjesec dana prilikom prvog paljenja ujutro auto vergla duže negdje oko 5-7 sec. Svako kasnije paljenje je bez problema.Bio sam kod majstora koji je promijenio sva 4 grijaca i filter goriva,ali se ista stvar ponovila vec sljedece jutro. Kontrolna lampica od grijaca se ugasi nakon 10-ak sekundi,a prilikom grijanja smanji se svjetlo u autu što bi trebalo znaciti da su grijaci u redu. Da li može biti neispravan relej grijaca ili nešto drugo?
ODGOVOR:Postoji nekoliko razloga radi kojih motor teže pali kada je hladan. Navesti cu ih po nekoj logici , stanje akumulatora i elektro pokretaca treba biti takvo da se radilica motora prilikom startanja okrece s više od 120 ok/min , u sustavu goriva ne smije biti zraka, grijaci moraju biti svi ispravni, kompresija mora biti veca od 28 bara. Provjerite sve po navedenom redoslijedu.
na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO - ODZRACIVANJE HIDRAULICKOG KVACILA

Datum objave: 06.02.2008 09:54:00
Slika
PITANJE: Imam problem sa kvacilom na Fiatu Stilo JTD 115 iz 2003 godine. Kada vozim povremeno mi "propadne" kvacilo i izmjena stepena prenosa je jako otežana. To se dešava narocito kada vozim uzbrdo. Falilo mi je ulja za kocnice pa sam dopunio bocicu skoro do oznake "max". Prije toga nivo je bio skoro na "min". Upotrijebio sam DOT 4 ulje. Pokušao sam ozraciti cijevi do mjenjaca, medutim na fleksibilnoj cijevi koja ulazi u mjenjac nalazi se ventilcic za ozraku, (barem tako izgleda, ima i gumenu kapicu) ali je to ustvari sve jedan komad plastike, i ventil i završetak fleksibilne cijevi. Molim vas da mi pojasnite kako se ozracuje sistem hidraulicnog kvacila na mom autu.
ODGOVOR:Vijak za ispuštanje zraka ih hidraulike komande spojke ima prepoznatljiv izgled i kada se isti otpusti kroz njega izlazi ulje. Ako je to tako tada na tom vijku možete ispustiti zrak. Postupak je jednostavan, pedala spojke se nekoliko puta uzastopno stisne do podnice i na zadnje se drži pritisnuta do podnice, tada druga osoba na spomenutom vijku ispusti zrak ( odvije se pola do jedan krug i opet zatvori ) , to se ponavlja dok zrak potpuno ne izade iz sustava. Drugi nacin je da se zrak ispušta pomocu vakum pumpe s kojom se odzracuje i sustav kocnice. Precizne upute se ponekad mogu dati tek nakon direktnog uvida na vozilu.
na vrh Povratak na vrh

DAEWOO NEXIA - ZAMJENA MOTORA?

Datum objave: 06.02.2008 09:51:00
Slika
PITANJE: Posjedujem daewoo nexiju sa 1.5 8v motorom kojeg bih htio zamjeniti za 1.8 8v iz espera.Zanima me da li trebam mjenjati i getribu ili mogu ostaviti ovu od 1.5.Moram naglasiti da sa motorom dobijam sve agregate sa ECU-em bez getribe.
ODGOVOR:Ova dva motora nisu ista , nece vam odgovarati mnogo toga, nosaci motora, rashladni sustav, upravljacka elektronika… Bolja opcija bi mogla biti uredenje postojeceg motora.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 - NEKAKVO ZAGA?ENJE

Datum objave: 06.02.2008 09:47:00
Slika
PITANJE: Imam pitanje u vezi ugradnje autoplina u citroen c4 1.4i . Ugradio sam plin i sad mi kontrolna lampica od motora javlja grešku u smislu (antipollution faulty) ili nekakvo zagadenje.Možete li mi reci kako to otkloniti i dali je to normalno jer motor ne prepoznaje benzin nego
sad registrira nešto drugo .
ODGOVOR:Kontrolna lampica i natpis o kojemu govorite pali se kada sustav ubrizgavanja ne radi na ispravan nacin. Navedeni sustav je po funkciji i broju komponenata vrlo složen, a greške mogu otkriti kontrolom ili dijagnostikom. Prvo i osnovno je da se otklone eventualne greške na benzinskom sustavu a tek nakon toga ako je potrebno može se ispitati i plinski sustav.
na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - KONDENZACIJA U POKLOPCU ULJA

Datum objave: 02.02.2008 20:49:00
Slika
PITANJE: Ford fiesta 4. 1.3, 37kw, ENDURA E/1996g.
Po zimi se u poklopcu ulja javlja KONDEZACIJA, koja se miješa sa uljem i to izgleda ružno, a i zbog toga moram nekoliko puta po zimi cistiti poklopac u kojem je mrežica. Dali je to normalno kod OHV motora (bregasta dolje), jer ne troši rashladnu tekucinu ili nije. Imao sam prije Yuga 55, on ima bregastu u glavi--OHC, ali kod njega se to nije dogadalo.
ODGOVOR:Kondenzacija može nastajati radi nekoliko razloga, neispravna brtva glave motora, oštecenje na glavi motora ili korištenje vozila na kratkim relacijama kada motor ne može postici radnu temperaturu. Ako kondenzata ima puno onda iskljucite zadnju tvrdnju.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CALIBRA - REZERVNI PROGRAM-SAFE MODE

Datum objave: 02.02.2008 20:35:00
Slika
PITANJE: Imam Opel Calibru 95' 2.0 16v turbo 4x4. Na instrument tabli mi se upalila lampa za motor...Odem kod elektricara...Elektricar uradi dijagnostiku i kaže 1 problem...Greška "broj 114" u Auto Dati i kaže ovako... "turbochanger westergate regulation valve-Regulacija vazduha punjenja prazan hod" . I kaže dovidjenja košta toliko... Pogledam ventil,skinem,kupim nov( jedva ga nadjem),namestim i ništa! problem je i dalje tu.Auto ide cas bolje cas gore kako mu se hoce.Lampa se ne gasi. Primetio sam kada mi je elektricar obrisao greške i dok sam probao auto išao je kao raketa,dokle se posle par minuta nije upalila dobro poznata lampa, i auto opet sporije puni.Probao sam i sam: Skinem kleme sa akumulatora sacekam par minuta,stavim kleme,upalim auto,lampe nema(memorija se obrisala) i auto ide kao besan, turbina pršti kao luda i naravno taman stignem do "cetvrte" lampa se upali i auto uspori... Molim vas možete li mi reci u cemu je problem?
ODGOVOR:Uzrok gubitka snage i paljenja navedene lampice je preveliki tlak punjenja turbine. Kada tlak turbina postane veci od dozvoljenog ECU racunalo to stanje prepoznaje kao opasnu situaciju koja bi mogla dovesti do oštecenja motora i tada se prebacuje u rezervni program (safe mode ) tako da ciljano smanjuje kolicinu goriva . Na taj nacin motor ne postiže punu snagu da ne dode do njegovog oštecenja. Uzrok treba tražiti u sustavu za regulaciju turbine a to je navedeni ventil ( waste gate ), ventil za rasterecenje , elektricna instalacija do ECU racunala ili samo ECU racunalo.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC - GRIJACI NA CRIJEVU VODE

Datum objave: 02.02.2008 20:30:00
Slika
PITANJE: imam renault scenic 1.9 dci 2001g.
molim vas, objasnite mi cemu služe grijaci na crijevu vode i kadatrebaju biti upaljeni. probao sam izmjeriti napon na grijacima, kada je motor hladan ili topal, grijaci se ne pale.
ODGOVOR:Neka vozila imaju navedene grijace za grijanje goriva pomocu rashladne tekucine. Na vašem vozilu grijaci se pale kada je vanjska temperatura niža od – 5°C.
na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 - NITKO GA NE MOŽE UPALITI

Datum objave: 02.02.2008 20:18:00
Slika
PITANJE: Poštovani gospodine vi ste stvarno nesvakidašnja novina u domenu auto problematike.Mnogi polu majstori cuvaju navodno neko znanje , a u stvari nemaju šta da cuvaju.Ali da ne ispadne laskanje prema vama,samo kažem da onaj ko zna taj i to javno pokazuje.Od vas sam mnogo naucio i unaprijed vam hvala.A sada da vam iznesem jedan problem koji se desio mom prijatelju.On ima auto Audi 100 karavan iz 1994g sa dohc motorom 2000cm sa 16 ventila.Sve je radilo dobro do prije neki dan kada mu se auto ugasilo u toku vožnje.Od tada ga nijedan majstor kod nas nije mogao upaliti.Vršena je i kompjuterska dijagnostika i pokazuje da je sve u redu sa elektronikom[bar tako im pokazuje].Ima ugradjen plin ima i gorivo protok je u redu,struja je u redu. Ali nece da upali.Samo vergla.Da li ima neka blokada motora koja je proradila ili šta može biti što vi možete posumljati.
ODGOVOR:Niste naveli slovnu oznaku motora jer u ovoj zapremini ( kubikaži ) ima tri razlicita motora ( AAE, ABK, ACE ), razlika je u snazi motora. Pod pretpostavkom da motor ima normalnu kompresiju i da je faza motora u ispravnom položaju tada treba najprije posumnjati u imobilajzer (blokada motora ) . Kod ovog sustava uzrok može biti kljuc, elektromagnetska antena oko kontakt brave, elektricni dio brave ili sama centrala / imobilajzer . Nakon ovoga može se provjeriti inercioni ventil ( shut-off ) cija je jedina uloga da zatvori dovod goriva kada vozilo ima usporenje vece od 3 g/sek2 ( sekundi na kvadrat ) , to su uvjeti sudara. Navedeni ventil može se i sam sporadicno aktivirati i zatvoriti dovod goriva. Ventil je smješten u nivou poda ispod sjedala ili u prtljažnom prostoru . Drugi moguci uzroci su razni elektricni konektori, dobava goriva, nizak tlak goriva, injektori, sustav paljenja, CKP senzor, VAF senzor ( volume air flow ), MAP senzor, senzor radilice , senzor bregaste, ecu centrala.
na vrh Povratak na vrh

ALFA 146 - ZAMJENA PRESVLAKA

Datum objave: 02.02.2008 20:07:00
Slika
PITANJE: Imam alfu 146 iz 1998 godine kojoj nikako ne mogu da skinem naslone za glavu sa vozackog i suvozackog sedišta kako bih stavio nove presvlake. Na samim šipkama naslona nema nikakvih osiguraca i žabica kao na drugim vozilima. Jedan majstor mi je rekao da mora izvaditi sedišta, razdvojiti naslon za leda od sedalnog dela i iznutra osloboditi naslon za glavu. To naravno košta bezobrazno puno. Jel moguce da je promena presvlaka operacija za koju je fabrika predvidela odlazak u servis? Ili se to ipak nekako lakše može izvesti.
ODGOVOR:Detalj za demontažu naslona za glavu može se vidjeti direktno na vozilu. Postoje tri mogucnosti , osigurac je odmah vidljiv, osigurac je nevidljiv i treba ga otkriti prstima ( napipati ), treca mogucnost je da se naslon za glavu udarcima dlana prema gore može izbiti prema van. Nekada navedeni mehanizam zablokira i tada treba demontirati tapecirung naslona.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 HDI - KOCNICE

Datum objave: 02.02.2008 20:04:00
Slika
PITANJE: Prijatelj je kupio prije par mjeseci Peugeot 307 HDI, ABS, 2003 god. Od prije neki dan ima problem sa kocnicama. U ovlaštenom servisu nisu u stanju da identifikuju kvar. Dijagnostika automobila nije ništa pokazala. Kvar se manifestuje na sljedeci nacin: kada je automobil u ler-u kocnica (nožna) normalno propada i automobil koci sasvim ispravno, medutim dodavanjem gasa ili malo dužom vožnjom pedala kocnice postepeno pocne da otvrdnjava sve do momenta kada se pritiskom na istu gubi svaka mogucnost njene upotrebe. Javlja se i još jedan problem. Naime kod oduzimanja gasa automobil i dalje jedno vrijeme ubrzava.
Molim Vas da mi odgovorite u što kracem vremenu jer u servisu su poceli da nagadaju o cemu je rijec, pa ako ovako nastave izmjenjace sve dijelove dok ne otkriju o cemu se radi!
ODGOVOR:Problem kod kocnica može nastati radi nekoliko faktora , zato najprije treba ispitati nepovratni ventil podtlaka izmedu vakum pumpe i servo uredaja kocnice. Isto tako može se ispitati i glavni kocni cilindar. Pojava nepravovremenog vracanja gasa je malo složenija jer je povezana sa sustavom goriva i sa sustavom upravljanja motorom. U ovom slucaju radi se dijagnostika navedenog. Moguci uzroci su: senzor tlaka goriva, ECT senzor, APP senzor pedale gasa, senzor tlaka goriva na Raill-u, solenoidni ventil za kolicinu goriva, dize, visokotlacna pumpa, ECU centrala. Do rezultata se može doci i pojedinacnim ispitivanjem pojedinih komponeneta.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC - ZAMJENA FILTERA NAFTE

Datum objave: 29.01.2008 20:48:00
Slika
PITANJE: Htio bi zamjeniti uložak filtera nafte na SCENICU II 1,9DTI 2001 godište.Kucište filtera je plasticno ,poklopac se skida odvijanjem jednog šarafa.Na poklopcu je ventil za ozracivanje i prikljucci za ulaz-izlaz koji se mogu odvojiti od crijeva.Na ulaznom crijevu je gumena pumpa.Donji dio kucišta ima ventil na dnu.Pošto sam prije vozio benzinca molim vas da mi objasnite proceduru nakon montaže novog uloška-OZRACIVANJE jer znam da zaostali zrak u sistemu kod dizelaša izaziva velike probleme.
ODGOVOR:Nakon otvaranja kucišta filtera , zamijenite filter, napunite kucište filtera gorivom, montirajte kucište i spojite sva prikljucke, otvorite ventil za ispuštanje zraka, rucnom pumpicom pumpajte dok ne izide zrak, zatvorite ventil, palite motor bez gasa. Kada upali pricekajte dok motor ne pocne mirno raditi i to je postupak.
na vrh Povratak na vrh

FIAT MAREA - SKIDANJE ALTERNATORA

Datum objave: 29.01.2008 20:42:00
Slika
PITANJE: Imam Mareu 1,9Jtd 105 iz 99, i pošto se culo zviždanje iz motora, pošao sam majstoru i on mi je rekao da je u pitanju alternator, ali da ga je jako teško demontirati i to mora dodatno da naplati... Da li je to istina?
Što još može davati taj zvuk?
Ponekad osjetim kao da mi na autu fali izvjestan broj obrtaja na leru, pogotovu kad svijetla i kopresor klime rade, a tad mi i servo malo oslabi...
ODGOVOR:Svaki posao na vozilu ima vremensko trajanje ( vremenski normativ ). U ovom slucaju svaki bolji servis ce vam unaprijed reci cijenu demontaže, montaže i cijenu revizije alternatora. Uz tu cijenu rada potrebno je dodati samo još cijenu materijala ( ležajevi, cetkice klizni kolutovi, potrošni materijal ). Dakle iznenadenja nema unaprijed znate koliki su troškovi. Znajuci navedeno prihvacate ili odustajete od popravka. Navedeni zvuk može dolaziti od ležajeva alternatora ali i ne mora. Valjda vjerujete svom serviseru ?
Nizak broj okretaja na leru može imati puno razlicitih uzroka, njihovim nabrajanjem ne bi imali koristi. Do rezultata se dolazi dijagnostikom sustava za upravljanje motorom.
na vrh Povratak na vrh

BMW 316i - UDARAC U FELGU

Datum objave: 29.01.2008 20:36:00
Slika
PITANJE: Posjedujem BMW 316i iz 1989.god., u besprijekornom stanju. Bar je takav bio do nedavno kada je dobio udarac u zadnju desnu felgu. Naime udario me drugi automobil pod kutom od naprijed u sami rub felge zahvativši prethodno karoseriju malo iznad praga nekih dvadesetak cm od kotaca. Felga se iskrivila u rubu i guma se odmah ispraznila. Rezervnim kotacem uredno sam nastavio vožnju, ali kasnije nakon opticke kontrole trapa bilo je odstupanja pa smo promijenili desnu viljušku sa glavcinom. Stanje se malo popravilo, ali ni blizu idealnom. Odstupanje pokazuje i lijevi zadnji kotac. Provjereno na dva razlicita uredaja za opticku kontrolu. Da li je moguce da je udarac iskrivio zadnji most, jer auto-limar misli da je u ovom slucaju gotovo nemoguce ocekivati pomak karoserije. Da li iskrivljenje mosta na jednoj strani obavezno utjece i na optiku suprotne strane. Da li promijeniti most (rabljeni) pa onda ocekivati da cemo biti pametniji? Na što obratiti pažnju?
ODGOVOR:Udarac kakav ste naveli može izazvati deformaciju zadnjeg mosta i deformaciju karoserije. U takvim slucajevima kontrolu karoserije treba napraviti na specijalnom kompjutorskom stolu ( imaju ga bolje limarske radionice ) i na tom istom stolu moguce je napraviti korekciju na karoseriji ako je to potrebno. Tek nakon toga može se raditi dorada ili zamjena zadnjeg mosta te drugih dijelova ovjesa. Završna kontrola je opticka kontrola ovjesa .
na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO - CURENJE ULJA

Datum objave: 29.01.2008 20:32:00
Slika
PITANJE: Imam Fiat Tipo 1,4 90.god. na kojem mi kapa ulje na onom spoju kartera i motora pa me zanima da li treba skidat karter i mijenjat brtvu ili se to može riješit nekom diht masom ili necim slicnim?
ODGOVOR:Curenje ulja se ne sanira na pamet vec se precizno defektira mjesto propuštanja. U vašem slucaju to može biti brtva kartera, zadnji semering radilice ili nešto trece. Detaljno operite motor, napravite kratku vožnju i nakon toga pogledajte gdje se pojavljuje curenje. Za bilo kakvo curenje ulja nikakva brtvena masa nece pomoci, potrebno je zamijeniti neispravnu brtvu ili semering.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - SVJETLO INSTRUMENT PLOCE

Datum objave: 29.01.2008 20:27:00
Slika
PITANJE: Kupila sam rabljeni peugeot 206, 2001. god. Pokazna ploce koja pokazuje vrijeme i datum radi ok sve dok ne upalim svijetlo na autu,tada se na istoj ploci svijetlo smanji za pola, a tako je i na dijelu koji pokazuje kilometražu. Zanima me da li je to normalno ili je stvar u elektronici?
ODGOVOR:Kada upalite svijetlo normalno je da se intenzitet osvjetljenja instrument ploce smanji jer bi u uvjetima nocne vožnje to isto svijetlo bilo prejako i smetalo za vid.
na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - TEHNICKI PODACI

Datum objave: 29.01.2008 20:18:00
Slika
PITANJE: Ford fiesta 4. 1.3, 37kw, ENDURA E/1996g.
Imam Ford Fiestu kako sam naveo u predmetu.Zanimaju me tehnicke osobine tog auta kako ih navodi proizvodac.Npr. potrošnja goriva: otvoreno,kombinirano,grad. Zanima me dali je potrebno mijenjati ulje u getribi, pošto sam cuo price da ne treba za što mislim da i nije istina...zanima me na koji razmak se podešavaju ventili, pošto je netko skinuo naljepnicu sa poklopca ventila. imam auto datu gdje se navodi za usisne 0.20, a za ispušne 0.30 ,ali pod upitnikom, znaci da je vjerovatno neki drugi razmak, i na koliko tisuca prevoženih ih treba podešavati. imam još problem kad ga upalim radi dobro, u vožnji ide dobro, ali kad mu dam gas i pustim gas ,motor se gasi ako auto stoji, ili kod vožnje kad stajem na semaforu ili mjenjam brzine, cim pritisnem spojku.
ODGOVOR:Ulje u mjenjacu treba zamijeniti svakih 60.000 km ( iako neki misle da nema potrebe ). Ventili se podešavaju, usisni 0,20 mm , ispušni 0,30 mm, interval podešavanja je 30.000 km. Problem koji imate s gašenjem motora povezan je sa sustavom ubrizgavanja, ocistite injektor/injektore, provjerite ECT senzor, motoric minimuma, potenciometar leptira snage i MAP senzor.
na vrh Povratak na vrh