Danas je: 25.01.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MERCEDES E-280 - BOBINA

Datum objave: 22.12.2007 19:10:00
Slika
PITANJE: Mercedes 2000 godina E280 V6 motor, twinspark sistem, šifra motora 112.921, na auto ugraden plin na 125tkm LR omegas, sada na autu 172tkm, dakle na plinu prešao skoro 50tkm, i desi se trokiranje neradi 1 ili 2 cilindra, Star dijagnoza kaže 1 i 4 cilindar, ja prominim injektore-ništa, prominim i bobine na 1 i 4 cilindru i sad sve radi...
koji je uzrok - mehanicar kaže plin - detonacije, odgovor mi nije uvjerljiv pa me interesira Vaše mišljenje.
Da li se bobine na ovakvim motorima uobicajeno kvare na 180-200tkm? odnosno koliki im je vijek trajanja 200-300-400-800tkm
ako se problem ponovi znaci da uzrok nije otklonjen - što sve može biti uzrok pregaranja bobine?
može li se ispitati bobina i kako se zove uredaj za ispitivanje
da li uzrok može biti u "crankshaft position" senzoru... i kako to ustanoviti odnosno dali se može ovaj senzor ispitati...
ODGOVOR:Kada pregori bobina onda postoji razlog za to , najcešce je to radi loših svjecica, kablova, injektora ( loš rad , kriva kolicina goriva ) . Tek na kraju je uzrok sama bobina. Bobina se može ispitati Ohm metrom ali je puno bolje dvokanalnim osciloskopom jer se tada vidi primar i sekundar bobine.
Navedeni senzor nije uzrok. Isti se može ispitati osciloskopom ili odgovarajucim mototesterom ( BOSCH PMS-100 ) .
na vrh Povratak na vrh

FIAT UNO - IZMJENA RASHLADNE TEKUCINE

Datum objave: 22.12.2007 19:00:00
Slika
PITANJE: Molim Vas odgovor na dva pitanja u vezi Fiat Uno 1.0 fire, '96. g., 87000 km.
1. Izmjena rashladne tekucine, da li postoji otvor za pražnjenje sistema ili to jednostavno uradim odvajajuci donju cijev od hladnjaka, te na kojim se mjestima sistem odzracuje?
2. Prije dva tjedna izmjenjena je sajla spojke (osjetio se otpor na papucici iste), no, u zadnjih par dana teže ubacuje u 1. i pogotovo u 3. brzinu kao i u rikverc. O cemu se radi? Spojka još nije mijenjana do sada. Pri otpuštanju papucice, kada je u brzini "lovi" vec na pocetku ili malo od pocetka otpuštanja papucice iste.
ODGOVOR:Ukoliko nema karakteristicnog cepa na zadnjem dijelu bloka motora antifriz ispustite preko gumenih cijevi rashladnog sustava. Uz donju cijev hladnjaka demontirajte i cijevi grijaca. Ventil za ispuštanje zraka može ali i ne mora postojati jer ce sustav sam izbaciti zrak nakon otvaranja termostata i ponovnom dopunom tekucine. Uzrok težeg šaltanja može biti spojka ili komanda spojke ( kuplung sajla ). Što je od navedenog vi trebate prepoznati.
na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 - TROŠI ULJE

Datum objave: 22.12.2007 18:55:00
Slika
PITANJE: Vozim audi B4 94g 1.6 benzin 75kw. Auto troši ulje, ovjes je nestabilan i lupa na rupama. Koliko bi vremenski i financijski trebalo da se napravi generalka da se to sve složi da bude u top stanju ili da ga prodam? I koji bi se drugi motori dali ugradit jaci recimo 1.8 1.8t iz a4.
ODGOVOR:Ako motor troši ulje potrebno je pregledati motor i ustanoviti dali je potreban generalni popravak ili samo uredenje glave motora. Nestabilnost vozila nastaje radi loših amortizera i ili istrošenosti dijelova ovjesa i to nije skupa investicija. Drugi motor koji je razlicit od postojeceg je vrlo skupo ugradivati radi preinaka i dodatnih dijelova.Za kompletnu generalnu reparaturu i ostalo potrebno je 15 dana. Cijena se može znati nakon pregleda vozila.
ZAMJENA ANTIFRIZA
20.12.2007. 11:38
JOŠ MALO O ANTIFRIZU:
Rashladna tekucina se mijenja svake dvije godine. Razlog tome je što svaka rashladna tekucina nakon dvije godine u motoru mijenja kemijsku strukturu i postaje agresivna za rashladni sustav. To se manifestira tako da navedena tekucina nagriza metalne stjenke hladnjaka, pumpe za vodu, motora , radijatora grijaca i t.d. Prilikom zamjene rashladne tekucine, rashladni sustav treba isprati obicnom vodom, nakon toga u sustav se stavlja kvalitetan antifriz koji mora imati gradaciju za više od minus -38°C jer tada rashladna tekucina djeluje antikorozivno i štiti rashladni sustav motora slijedece dvije godine.
na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO - ZAMAŠNJAK

Datum objave: 19.12.2007 17:52:00
Slika
PITANJE: Jucer sam otisao u Fordov servis na pregled vozila koje hocu da kupim naime radi se o Fordu Mondeo tdci 85kw.Vlasnik vozila mi je rekao da se cuje druk lezaj a nakon dijagnostike napisano je da se cuje zamajac koji je poprilicno skup.Naime kad vozite auto osjeti se da kucka ispod kvacila mada auto ide sasvim normalno.Interesuje me da li se mora promijeniti navedeni dio ili postoji mogucnost da je nesto blaze u pitanju jer su mi neki rekli da mu je zamajac otisao nebi mogao pritisnuti kvacilo
ODGOVOR:Navedeni zamašnjak ima dvije mase izmedu kojih se nalazi kompenzacija . Kada kompenzacija oslabi nastaju trzaji i udarci , nekada i vrlo jaki. U tom momentu može se normalno šaltati i voziti. Ako ikada budete u prilici da morate mijenjati zamašnjak, bez razmišljanja stavite najbolji i najskuplji jer vam je to jeftinije nego da improvizirate.
HVALA NA LIJEPIM RIJECIMA
19.12.2007. 17:32
KOMENTAR CITAOCA:
Bravo 'majstore'
Kao prvo htio bih da objasnim ovo ‘majstore’, mislim da je za vas majstore preskromno reci. Vi ste u najmanju ruku doctor mehanike. Uvijek mi je bilo zadovoljstvo razgovarati sa strucnjacima iz bilo koje struke, a mehanika me jako zanima. Inace sam vrsim popravke na svom ljubimcu, I do sada nisam trazio savjete od vas jer ne zelim da vas zatrpavam, vidim da ionako imate posla preko glave. Vecinu stvari koje su mi trebale sam nasao na vasoj stranici, I mislim da prvo sve treba dobro pregledati, pa onda pitati. Nista, samo cu vam zazaeljeti sretne blagdane I puno srece I zdravlja u zivotu, a posla za strucnjake kao vi ce uvijek biti.
na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA - ZAMJENA KM SAJLE

Datum objave: 19.12.2007 17:28:00
Slika
PITANJE: Zanima me kako promijeniti kilometar sajlu, tj kako doci do nje i šta je sve potrebno rastaviti na autu?
ODGOVOR:Prvo morate znati da li vaše vozilo ima sajlu ili ima impulsni davac. Ako ima sajlu istu morate odspojiti na samom mjenjacu, nakon toga potrebno je demontirati instrument plocu. Uputu za demontažu instrument ploce može se dati tek nakon direktnog uvida na vozilu jer su mjesta fiksiranja skrivena ispod ukrasnih poklopaca ili cepova. Ako umjesto sajle vozilo ima impulsni davac tada treba najprije ispitati sam davac koji je cesti uzrok kvara brzinomjera.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8i - PROBLEM SA LER GASOM

Datum objave: 19.12.2007 13:34:00
Slika
PITANJE: Vozim Pasat-a B3 1.8 Karavan, monopiont.Vozim ga i na plin.Imam problem sa ler gasom i na plin i na benzin.U toku vožnje, kada je auto u leru broj obrtaja se konstantno menja u nekom odredenom ritmu (na benzin ), a na plinu teško prima gas, neravnomerno radi na svim obrtajima, a posebno na leru, te trza u vožnji i vrlo je nepredvidivo ponašanje motora.Zamenio sam IAC sa drugim polovnim (tip sa step motorom -Bošov)-ali nekoliko dana je bilo bolje na benzin a na plin jednako loše, sada je kao pre - jako loše na oba goriva.Može li se ovaj motorcic ler gasa cistiti, koliko je to pametno, da li da radim servis karburatora, da menjam ceo karburator (polovan je oko100evra)i uopšte ,šta je razlog kvaru?Troši 14-15 litara i plina i benzina , stim što ide znacajno bolje na benzin.
ODGOVOR:Motor vašeg vozila ima elektronski sustav ubrizgavanja s centralnim injektorom ( monopoint ) i nema karburator. Motor puno troši jer sustav ubrizgavanja goriva ( benzina ) nije ispravan. Navedeni sustav nije jednostavan jer se u njemu nalaze razni davaci, senzori i aktuatori. Kompletan sustav radi pod nadzorom ECU racunala. Parcijalnom zamjenom pojedinih dijelova sustava ne možete doci do rezultata. Ako želite dovesti vozilo u ispravno stanje napravite kompletnu dijagnostiku motora koja ce obuhvatiti kontrolu mehanickog sustava motora, kontrolu i ispitivanje sustava ubrizgavanja te kontrolu sustava paljenja. Nakon ovakve dijagnostike znati cete sve detalje i sve što je neispravno. Takoder cete znati i troškove popravka . Kada se otklone sve pronadene greške motor ce dobro raditi i imati malu potrošnju goriva ( benzina ). Nakon ovoga motor bi mogao dobro raditi i na plin, iako su to dva razlicita sustava. Osnovni preduvjet ispravnog rada motora na plin jest da svi dijelovi sustava ubrizgavanja i sustava paljenja rade besprijekorno.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF - PRAZNI SE AKUMULATOR

Datum objave: 19.12.2007 10:05:00
Slika
PITANJE: Sasvim slucajno sam naleteo na vas sajt i stvarno sam zadivljen vašim radom.Posedujem vw golf v sa benzinskim motorom 1.4.Auto je nov, star mesec dana i vec posle 10tak dana ispraznio mi se akumulator onako sam od sebe.Pozvao sam ovlašceni servis na šta su mi kratko odgovorili da napunim akumulator sam što sam i ucinio.Naravno vozio sam se još 10tak dana kada se opet ispraznio bez ikakvih simptoma.Neznam zašto se ovo dešava,auto je garažiran,gospoda iz servisa mi kažu po drugi put da ga napunim i vozim cešce,a ja ga vozim svaki dan i normalno ne zaboravljam nijeden potrošac struje da iskljucim.Molim za vaše mišljenje? I još nešto.Ko se krije iza imena Meic koliko ima godina i odakle toliko znanje?
ODGOVOR:Vaš servis ne postupa profesionalno ali budite uporni i tražite da vam riješe reklamaciju. Servis treba ispitati kako nastaje pražnjenje akumulatora. Navedeno ispitivanje nije komplicirano i uz pomoc ampermetra može se izmjeriti koliko ampera vuce/vuku potrošaci kada je vozilo u stanju mirovanja. Maksimalno dozvoljeno je pražnjenje akumulatora je 0,1 A ( amper ) . U ovom slucaju ili je pražnjenje akumulatora znatno vece od dozvoljenog ili je neispravan akumulator . Snaga akumulatora mora biti veca od 60%, ako to nije potrebna je ugradnja novog.
Pod imenom Meic nije nitko drugi nego ing. Petar Meic-Sidic kao što stoji i na web stranici. Znanje = dugogodišnji rad i stalno ucenje.
Na slici Petar Meic-Sidic - detalj iz radionice
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - ŠTO AKO SE NALIJE PREVIŠE ULJA ?

Datum objave: 28.03.2011 18:51:05
Slika
PITANJE:

Ima li kako ve posljedice po motor i katalizator, ako se nalije previše ulja( iznad max)?

ODGOVOR:

Ako ulja u motoru ima neznatno više od maksimuma to nije smetnja. Ako ga ima znatno više tada ulje iz kucišta motora kod nekog kriticnog broja okretaja može doci u komoru za izgaranje ( cilindar ) i tada nastaje nepopravljiva šteta na katalizatoru.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA COMBI - GRIJANJE I KLIMA

Datum objave: 18.12.2007 16:05:00
Slika
PITANJE: Imam Škodu Fabiu Combi 1.9TDI 74kW PD, 2003.god. Imam 2 pitanja. Automobil ima rucnu klimu, ali na regulatoru brzine puhanja su stupnjevi temperature, a ne stupnjevi puhanja 1,2,3,4. Po zimi kad upalim grijanje i stavim na 22 stupnja Celzija topli zrak izlazi sve dok se ne postigne zadana temperatura i onda je samo održava (zna i prestati puhanje toplog zraka). Napominjem da je klima iskljucena. Dali je to regulirano klimom ili ima neki posebni termostat kojim održeva temperaturu? Drugo pitanje se odnosi na položaj filtera kabine i klime, tj. gdje se oni nalaze?
ODGOVOR:Sustav hladenja i sustav grijanja na vašem vozilu su dvije odvojene cjeline i tako funkcioniraju. Kada je klima uredaj ugašen on tada i ne radi . Grijanje regulirate pomocu dvije komande, jedna je za pojacavanje temperature grijaca a druga za jacinu puhanja ventilatora. Za ispravno grijanje brine se termostat na motoru. Filter kabine nalazi se ispred suvozacevih nogu u kucištu grijaca.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 - ZAMJENA ŽARULJE

Datum objave: 18.12.2007 15:59:00
Slika
PITANJE: Kako zamijeniti žarulju kratkog svjetla na C4, odnosno, kako skinuti osigurac-žicu?
ODGOVOR:Ako ste vec došli do žarulje fara tada navedeni osigurac pritisnite prema naprijed i prema sredini, tako se oslobadaju vecina osiguraca za žarulju fara. Postoje i druge vrste a objašnjenje je moguce dati tek direktnim uvidom na vozilu.
POVRATNA INFORMACIJA:
Uspio sam uz Vašu pomoc.
Najljepša hvala i sve dobro za Božic i u Novoj
na vrh Povratak na vrh

TOYOTA YARIS - KOLIKO PLINA U SUSTAV KLIME?

Datum objave: 18.12.2007 15:52:00
Slika
PITANJE: Imam problem sa sustavom za hladenje. Imam toyotu yaris, dizel. godište 2003. desio se udarac s prednje strane, kojom je prilikom oštecen i sustav za hladenje. zanima me koliko plina ide u sustav?
ODGOVOR:U sustav klime ide 410 do 470 grama freona R134a , uz to u sustav treba staviti i specijalno ulje za kompresor Denso Oil 8 ISO 46.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 D - AUTOMATSKI MJENJAC

Datum objave: 18.12.2007 15:43:00
Slika
PITANJE: Htio bih vas prvo pohvaliti super vam je stranica nalazim se u francuskoj prije nekih 4mj sam kupio mercedes 190D 2.5 godina 1991 sa automatik mjenjacem.Sve je funkcionisalo super do prošle sedmice od kada mjenjac neradi u rikverc sve ostale brzine rade samo kad prebacim u R, trza i ide polako kad je auto u vagi na dodavanje gasa nereaguje.Išao sam u mercedesov servis rekli su da je popravka oko 2000eura a ja sam platio auto za te pare.Molim vas ako možete da mi date neki savjet šta da radim.
ODGOVOR:Vec sam vam jednom odgovorio na ovo pitanje, ponoviti cu ponovo. Popravak automatskog mjenjaca nije nigdje jeftin jer su dijelovi skupi i ima puno rada na samom mjenjacu. Popravak automatskih mjenjaca rade specijalizirani servisi. Vi imate dva izbora , popravak mjenjaca ili nabavka drugog rabljenog mjenjaca za kojeg ne znate u kakvom je stanju.
na vrh Povratak na vrh

NISSAN ALMERA - PROBLEMI SA PLINOM

Datum objave: 18.12.2007 15:35:00
Slika
PITANJE: Prije mjesec dana u Nissan almeru 2001. ugraden mi je plin - sistem Lovato. Kod vožnje na benzin sve je u redu, a u vožnji s plinom povremeno dolazi do gašenja motora. Molim Vas da mi navedete koji bi uzroci mogli stvarati navedene probleme.
ODGOVOR:Svakako se obratite servisu koji vam je ugradio plinski sustav. Uzroci koje treba ocekivati su isparivac, filteri, injektori plinski, loše podešen uredaj.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TD PD - GUBI ANTIFRIZ

Datum objave: 18.12.2007 15:16:00
Slika
PITANJE: Imam pasat iz 2001god. pumpe-dize, 130 konja, ucestalo mi gubi antifriz iz posude za vodu, otprilike svakih 100km po litru, ne vidi se da bilo gdje curi, auto normalno pali, ne diže temperaturu,ne dimi,ne radi mjehure u posudi, jedino što sam primjetio da se razina antifriza podigne kad odvrnem cep na posudi.Primjetio sam da više gubi vodu dok radi klima i dok se auto "oštrije" vozi.Dali je moguce da je greška na glavi motora ili je otišla brtva glave,ili postoji treca opcija.
ODGOVOR:Rashladna tekucina može nestajati iz sustava na dva nacina , kroz motor i curenjem na pojedinim mjestima. Curenje rashladne tekucine nije moguce uvijek vidjeti . Na mjestima oko motora i na pumpi za vodu moguce je propuštanje koje ne ostavlja vlažan trag jer su dijelovi motora vruci i tekucina odmah isparava. Najbolji nacin traženja mjesta propuštanja je ( kod zagrijanog motora jer je tada tlak u rashladnom sustavu veci ) na servisnoj dizalici. Po potrebi treba demontirati sve zaštitne obloge i poklopce tako da svako potencijalno mjesto curenja bude dostupno pogledu i kontroli. Greška na brtvilu motora je moguca a i to je moguce vidjeti na opisani nacin.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - RADNA TEMPERATURA

Datum objave: 18.12.2007 14:52:00
Slika
PITANJE: Zanima me koliko dugo vremena treba ili na koliko predenih kilometara bi motor trebao doci na radnu temperaturu. Dali je normalno da se radna temperatura postigne nakon 12 km vožnje do 3000 okretaja u benzincu Audi A4 1.6.
ODGOVOR:Postizanje radne temperature na pojedinim tipovima vozila je razlicito jer su i razlicite karakteristike rashladnog sustava. Na vašem vozilu uz pretpostavku da je tarmostat potpuno ispravan i da je vanjska temperatura oko 0°C to je 4 do 8 km. Važnije od toga je da li motor postiže radnu temperaturu i da li je na otvorenoj cesti radna temperatura oko 85 °C.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA CLASIC - MONTAŽA MAGLENKI

Datum objave: 18.12.2007 14:42:00
Slika
PITANJE: Posjedujem opel astru clasik 2008 god,zanima me montaža maglenki,vecina trgovaca mi odgovara da osim maglenki moram montirati dodatni relej i prekidac te se cjena dize do vrtoglavih 4000kn?
ODGOVOR:Svjetla za maglu treba ugraditi po pravilima struke bez obzira kolika je cijena. Ako se posao napravi nestrucno može doci do oštecenja elektricne instalacije i ispada iz funkcije pojedinih pokazivaca na instrument ploci. Ne želim vas plašiti možda ce biti sve u redu kada vi to ugradite na svoj nacin.
na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 - POMICANJE MOTORA

Datum objave: 16.12.2007 16:49:00
Slika
PITANJE: RADI SE O STAROM AUDIJU 80, B4 IZ 93 GODINE OZNAKE MOTORA ABK, SA PRIJE?ENIH 173TKM. IAKO JE VEC U GODINAMA U IZVRSNOM JE OPCEM STANJU OSIM PROBLEMA KOJE SAM VEC POKUŠAO RIJEŠITI KOD MEHANICARA, ALI NAŽALOST BEZ USPJEHA.
PRILIKOM VOŽNJE, PRI PREBACIVANJU U VIŠU ILI NIŽU BRZINU OSJETI SE POMICANJE MOTORA (mehanicar je rekao da su nosaci ispravni). MENE ZANIMA KAKO PREPOZNATI LOŠ NOSAC I KOJI SE NOSACI KOD OVOG MODELA NAJCEŠCE MIJENJAJU (4).DA LI POSTOJE TRECI UZROCI, I KOJI?
ISTO TAKO SAM NEDAVNO PROMIJENIO ULJE I FILTER ULJA, STAVIO SAM CASTROL 5W40. KOD HLADNOG STARTA SE CUJE POVECANA BUKA (2-3sec. vjerovatno hidro podizaci ili ventili) MORAM LI TO ULJE IZBACITI I STAVITI NEKO DRUGO (koje bi bilo po tehnickim podacima najbolje?) ILI JE UZROK DRUGI?
ODGOVOR:Bez pregleda vašeg vozila mogu samo nabrojiti moguce faktore koji mogu biti uzrok takvog stanja. Nosaci motora, selen blokovi prednjeg mosta, istrošenost nosaca poluga mjenjaca, transmisija. Nosace motora možete provjeriti tako da vozilo stavite u prvu brzinu ( motor ugašen ) , podignete poklopac motora . Dodite zatim ispred vozila i gurajte naizmjenicno vozilo naprijed-natrag a istovremeno gledajte u motor i nosace motora. Na taj nacin ( laicki ) možete doci do nekih spoznaja. Povecana buka hladnog motora ( lupanje ) može dolaziti od hidro podizaca ali i ne mora ( treba cuti znalac ). Ulje u motoru koje ste naveli je dobro i ne morate ga mijenjati.
na vrh Povratak na vrh

BMW-520i - VERGLA, A NE PALI

Datum objave: 15.12.2007 18:48:00
Slika
PITANJE: Imam BMW 520i 93.g. 110 kw 24v i odjendom mi se pocelo dogadati da nece upaliti,samo vergla i nece upaliti.Kada spojim benzin pumpu direktno na ispravljac ona zavrti što dakle smatram da pumpa radi.Da li možda postoji neki senzor ili relej koji bi imao veze sa pumpom i s tim što auto vergla a nece upaliti???
ODGOVOR:Ispitivanje pumpe za gorivo na nacin koji ste opisali ne znaci ništa jer je pumpa van sustava i bez opterecenja. Ispitivanje koje treba napraviti radi se tako da se mjeri tlak goriva u sustavu a on na vašem vozilu treba biti 2,94 do 3,06 bara. Nakon toga mjeri se i dobavna kolicina goriva u jedinici vremena. Nakon ovoga radi se kontrola brizgalica ( injektora ). Daljnje ispitivanje obuhvaca pojedinacnu provjeru ispravnosti pojedinih komponenata sustava ubrizgavanja. Provjerite i ima li iskre na svjecicama.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT E - VELIKA POTROŠNJA GORIVA

Datum objave: 15.12.2007 18:43:00
Slika
PITANJE: Molim Vase mišljenje vezano za potrošnju goriva. Mijenjao sam potenciometar ler gasa, diznu, ali je potrošnja i dalje ostala povecana. Nema grešaka u elektronici motora.
ODGOVOR:Kada istražujete uzroke velike potrošnje goriva onda morate najprije ispitati mehanicko stanje motora, tlakove kompresije, fazu motora, staticki i dinamicki kut predpaljenja. Nakon ovoga kontrolira se sustav ubrizgavanja goriva, tlak goriva, vrijeme ubrizgavanja, stanje injektora, potenciomeatr leptira, ECT senzor, MAP senzor, senzor temperature usisanog zraka, rad lambda sonde ( ako postoji ) , zabrtvljenost usisnog kolektora. Treci po redu je sustav paljenja , sekundar/visoki napon. Na kraju kada se otklone sve eventualne greške radi se EKO test koji potvrduje ili ne potvrduje ispravnost navedenih sustava.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN SAXO - KADA PUKNE ZUPCASTI REMEN ..??

Datum objave: 15.12.2007 18:33:00
Slika
PITANJE: Supruga vozi citroen saxo 1.5 diesl te joj se ujutro na cesti kod cica upalila signalna lampica da s motorom nešto nije u redu, te culo se metalno lupanje iz predjela motora. auto je i dalje normalno palio, dalo se krenuti, šaltati samo jako lupalo je u motoru. kako u blizini je servis peugeot odvezla je i ostavila auto. kada nazvala je telefonom receno je da je puknuo zupcasti remen te da ga treba zamjeniti u cijelosti i da to dode 1600 kuna no da su oni privremeno popravili kvar i da to košta 500 kuna ali ne garantiraju da nece opet puknuti. nisam strucnjak ali pukne li pogonski ili zupcasti remen mislim da auto ostaje nepokretan , ne pali itd...pitanje ako je puknuo remen kako se moglo dovesti auto do servisa, paliti ga bez problema??? dali je prevarena ili kod citroena kada puca zupcasti ne sudaraju se ventili sa klipovima???
ODGOVOR:Vi ste u pravu, kada pukne zupcasti remen motor se više ne može upaliti jer nastane havarija u motoru. Svako lupanje iz motora treba shvatiti ozbiljno jer su posljedice vrlo skupe. U ovom slucaju svakako treba pregledati motor, utvrditi cinjenice i po potrebi otkloniti kvar/kvarove.
POVRATNA INFORMACIJA:
zahvaljujem na odgovoru, kvar je otklonjen, naplacen 1650 kuna racun nije supruga mogla dobiti niti specifikaciju radova... i dalje je tvrdnja da je remen puknuo, pa na našu upornost da obrazloži nam se, bilo je objašnjenje da je preskocio par zubaca...osjecamo se prevarenim...gorak okus....zahvaljujem još jednom na iskrenom i preciznom odgovoru, opravdali ste dober glas koji vas krasi u poslovnim krugovima.
na vrh Povratak na vrh