Danas je: 21.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

TOYOTA AVENSIS - ISPADA IZ PETE BRZINE

Datum objave: 13.12.2007 12:55:00
Slika
PITANJE: Na pocetku puno pohvala za ovakav nacin pomoci ljudima.
Nego meni otišlo nešto u mjenjackoj kutiji (ili ti ga po domaci "u getribi") i izbacuje iz pete brzine. Bio kod jednog mehanicara taj mi rekao da ce me popravak koštat oko 5000-6000 kuna. Bio kod drugog ... drugi kaže 4000-5000 kn. A u ducanima s auto djelovima sam cak uspio dobiti odgovor da bi popravak mogao biti skroz jeftin do možda 1000 kn, jer se u getribi nalaze nekakvi plasticni prstenovi koji su zaslužni za držanje odnosno izbacivanje iz pete brzine. Ehh sad, pošto se ne radi o malim iznosima popravka bolje je znati što tocno treba složiti. Lako mehanicarima dok jednom rastave getribu, mogu pricat bilo šta. Dali mi Vi mozete reci što konkretno je moglo otici, koji vitalni dijelovi su upitni da bi auto ostao u brzini. Radi se o tome da ja mogu normalno vozit al moram rukom držat mjenjac u petoj a to zna biti dosta nezgodno kod velikih brzina. Auto normalno ide, ne cuje se nikakvo krcanje prilikom mjenjanja brzina ili da bi auto sporije vukao i slicno, ali kao što kažem moraš mjenjac držat sa rukom, što nije dobro za dulje relacije od 10 km.
ODGOVOR:Mjenjac može ispadati iz brzine radi dva uzroka. Prvi uzrok je istrošenje dijelova mehanizma koji su izvan mjenjaca a drugi je istrošenje dijelova u mjenjacu . U slucaju kao što je vaš potrebno je jednoznacno odrediti gdje je greška , izvan ili unutar mjenjaca. Ako je to unutar mjenjaca potrebno je otvoriti mjenjac, utvrditi cinjenice i obaviti potreban popravak ( dorada ili zamjena dijelova ). Ako je kvar izvan mjenjaca tada se može napraviti potrebna dorada na mehanizmu za šaltanje. Na ovaj nacin rade profesionalci. Po pitanju ove teme nemam vam ništa više za reci.
na vrh Povratak na vrh

VOLVO V40 - JOŠ SAMO DA KAŽEM "DA"

Datum objave: 12.12.2007 12:27:00
Slika
PITANJE: Do sada nisam naišao na sajt koji nudi ovoliko korisnih savjeta o Volvo vozilima ....stvarno sam zadivljen i svaka vam cast. elem da iznesem moj tkzv.PROBLEM naime hocu da kupim volvo v40 i auto je u toku kupovine jos samo treba da kazem DA ....(kao na vjencanju).radi se o dizel varijanti 1,9 2000-to godište sa servisnom knjigom i 125 000 km .
ako imate ista da kažete protiv sklapanja ovog "BRAKA" recite hitno ..ili zauvijek šutite....(kao u glupim americkim filmovima).
ODGOVOR:Vozilo se kupuje nakon detaljnog pregleda svih sustava ( podvozje, ovjesi, upravljacki mehanizam ) a posebno nakon strucnog pregleda stanja motora. Ako znate da je to sve u redu to je velika stvar za buduce održavanje.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA - NE PALI SE LAMPICA GRIJACA

Datum objave: 12.12.2007 12:00:00
Slika
PITANJE: Molim Vaš savjet vezano za problem sa Škodom Felicijom 1.9 d 89.god. Naime pri paljenju ne pali se lampica grijaca tj. grijaci (provjerio 12 voltnim ispitivacem kad dam kontakt). Takoder sam ispitao relej grijaca ampermetrom (kad ga spojim na 12 V zatvara mi strujni krug na dijelu gdje daje struju grijacima).Ispitan 50 A-ski osigurac. Što bi mogao još biti problem?
ODGOVOR:Ako nema struje na 50 A osiguracu tada vidite ima li struje na prikljuccima za navedeni relej grijaca . Ako struje ima onda posumnjajte u relej jer do releja postoji napajanje a nakon njega prema grijacima ne postoji. Precizniji odgovor može se dati direktnim uvidom na vozilu.
na vrh Povratak na vrh

ALFA 145 BOXER - PUNO TROŠI

Datum objave: 12.12.2007 11:53:00
Slika
PITANJE: Hvala Vam za sve ove savjete kojim nesebicno pomažete.Molio bih Vas za jednu pomoc. Radi se otome da ja imam Alfu Romeo 145 1,3 bokser. Godina proizvodnje 1997. U zadnje vrijeme sam primjetio povecanu potrošnju goriva ( 15 - 16 litara na 100km - grad ). Otišao sam u servis Alfe romeo u Sarajevu gdje su mi odgovorili da nemaju program za dijagnostiku ovog tipa motora, odnosno da mi je auto "zastarilo". U drugom servisu su prikljucili auto na kompjuter i ustanovili da nije u redu lambda sonda. Nakon toga su zamjenili lambdu sondu i auto je jedno vrijeme dobro radio, svela se potrošnja na nekih 11,5 litara gradska vožnja. Nakon par dana, a i sada, ponovo je povecana potrošnja na 15 - 16 litara. Možete li mi odgovoriti koji bi uzrok mogao biti kad je sve ostalo prilikom dijagnostike bilo u redu? Molio bih vas još par savjeta. Na leru auto samo poveca i smanji gas par puta a onda se smiri i ubrzanje osjetite tek nakon 3500 obrtaja.
ODGOVOR:Motor vašega vozila troši puno goriva jer sustav ubrizgavanja goriva i ili sustav paljenja ne rade na ispravan nacin. Potvrda tome je i nestabilan rad motora na minimumu. Dijagnostika koju ste radili u vašem servisu nije napravljena do kraja i ne može se napraviti samo uz pomoc servisnog kompjutora . Vaš servis je otkrio da lambda sonda nije radila i stavili su drugu što je u redu. Medutim nije otklonjen uzrok radi kojega prva lambda sonda nije radila. Sada imate istu situaciju jer ne radi ni druga ( nova ) lambda sonda. Ako sada stavite opet novu ( trecu ) lambda sondu ona ce raditi nekoliko dana i opet ce prestati raditi i tako u nedogled jer kao što sam vec rekao nije otklonjen uzrok jer dijagnostika nije odradena do kraja. Uzroci blokade rada lambda sonde mogu biti razni , loši injektori, preveliko vrijeme ubrizgavanja goriva, probijanje visokog napona, neispravnost pojedinih senzora, mehanicko stanje motora. Nakon obavljene dijagnostike na strucan i temeljit nacin poznati su svi moguci uzroci, zna se što treba raditi i kolika je cijena popravka. Nadam se da ste shvatili što sam htio reci.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC RX4 - ZVUK IZ MJENJACA ?

Datum objave: 11.12.2007 23:24:00
Slika
PITANJE: Vozim Renault scenic rx4 1.9 dci 130000 km.Problem je u zvuku koji se cuje iz menjaca nalik vibriranju lima.Kada je motor hladan ništa se ne cuje. Zvuk se cuje samo kada se motor zagreje i to samo pri nižem broju obrtaja u svim stepenima prenosa.Pri vecem broju obrtaja zvuk nestaje.Zvuk se ne cuje kada motor nije u brzini.
ODGOVOR:Vrlo rijetka je pojava da se takav zvuk cuje iz mjenjaca ali je cešca pojava da takav zvuk nastaje oko ili u neposrednoj blizini mjenjaca. Ako zvuk dolazi iz mjenjaca ( tako vi kažete ) to nije dobar znak i zato treba provjeriti kolicinu i kvalitetu ulja u mjenjacu , ulje je najbolje ispustiti u cistu posudu i vidjeti ima li sitnih metalnih cestica ili dijelova zupcanika. Ako zvuk dolazi izvan mjenjaca isti može nastati na komandi za šaltanje ili na nekim dijelovima motora koji nisu dobro fiksirani te tako dodu u rezonanciju. Za precizniji odgovor potreban je neposredni uvid na samom vozilu.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - POVREMENA GREŠKA

Datum objave: 11.12.2007 23:19:00
Slika
PITANJE: Imam Renault Megane-a 1.5DCI iz 2005.g. Primjetio sam da ponekad u tijeku vožnje pri cca 3000rpm i brzini od 140km/h osjetim trenutni gubitak snage (kao neko prigušenje koje traje 1s). Pri tome ne dolazi do pada brzine. Inace, nedavno sam bio na servisu 60000km i sve je bilo ok. Isto se dešava kada i npr. ubrzavam u trecoj brzini, auto pocinje normalno ubrzavati, da bi u nekom trenu došlo do propada, a potom se ubrzavanje normalno nastavlja.Gorivo tocim samo na Tifonu. Treba li me ova pojava brinuti, jer se javlja rijetko? Što može biti uzrok?
ODGOVOR:Navedena pojava može nastati radi više razloga kao poremecaj u mehanickom sustavu motora ( punjenje cilindra, propuštanje na usisnom kolektoru ili nekom prikljucku ) , sitnom feleru na nekom od senzora motora , manjoj grešci na nekoj od brizgalica ( ove brizgalice su programirane ) , grešci na programu ECU centrale . Ovako sitan nedostatak ponekad je teško otkriti bilo kakvim servisnim uredajima ali vrijedi pokušati. Djelovati se može i na bazi pretpostavki sumnjajuci na neki dio ili sklop . Navedena pojava vas ne bi trebala brinuti ako nije cesta jer ponekad neki problemi tijekom vremena nestanu.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - UPUTE POCETNIKU

Datum objave: 11.12.2007 23:09:00
Slika
PITANJE: Ja sam tek pocetnik i nemam baš puno znanja šta se tice automobila i zato bih vas molio za par savjeta.
1.)Imam fiat punto iz 1997 god. sa 1.7TD motorom a model je?s?.Kada hocu tankat gorivo onda mi se desi a mi nikako nece ulaziti nafta odnosno koliko god držo i kako držo rucicu od crijeva goriva na crpki mi se stalno iskljucuje rucica kao da je unutra puno zraka i visok tlak.Mene zanima šta je razlog jer se zna desiti da je vrlo teško natankat auto,ali moguce.I dali je to normalno.
2.)Na koliko se bara pumpaju gume ovih dimenzija:Gume su nokian M+S 175/70/R14 84T
3.)Šta mislite da se na taj auto stavi filter zraka(Sportski) dali bi se tako oštetio motor i šta bi se na taj nacin dobilo.I koji filter preporucate?
4.)Koje gorivo tankat u njega disel ili eurodisel?
5.)Kako se odzracuje sistem hladenja nakon što se promijeni antifriz?
6.)Dali je potrebno mijenjat elektropokretac jer kada se auto slucajno ne upali za 1-2 sekunde onda ga elektropokretac izbaci i cuje se zvuk kao da nesto klizi.Ali inace uvijek upali.
ODGOVOR:Problem kod punjenja goriva nastaje kada sustav za odušak rezervoara nije ispravan ( potrebno je demontirati rezervoar i otkloniti nedostatak ) . Prednje gume se pumpaju na 2,4 bara a zadnje na 2,0 bara. Fileter zraka nemojte staviti sportski bez kucišta nego k&n filter koji ide u standardno kucište. Koristite Eurodizel. Zrak iz rashladnog sustava se ispušta na ventilu koji je na cijevi grijaca. Elektro pokretac ne treba mijenjati , može se normalno servisirati i popravljati. Akumulator mora biti ispravan a to znaci da njegova snaga treba biti veca od 60% .
na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO - PREBACIVANJE BENZIN - PLIN

Datum objave: 11.12.2007 23:04:00
Slika
PITANJE: Vozim Fiat Tipo 1.6ie,`92.godište, s ugradenim plinom prije 4 godine. U 9.mjesecu imala sam problema sa vožnjom na plin,okretaji bi naglo "podivljali"...uglavnom, mehanicar je otkrio da mi curi plin i da je pukla membrana te riješio problem. Medutim, nakon toga sam shvatila da moram drugacije palit auto pa me zanima je li to uobicajena procedura za vozila na plin. Prije gore navedenog popravka palila sam auto na benzin i odmah prebacila na plin bez ikakvog zagrijavanja motora bilo da je ljeto ili zima. No, sada sam primjetila da moram zagrijati motor dok je na benzinu otprilike 3 minute ili više,ovisno o hladnoci, jer mi inace okretaji variraju dok vozim na plin. Primjerice, jutros sam upalila auto nakon 2 dana, motor je "zvucao" zagrijan nakon 3 minute i ja sam krenula s vožnjom na plin. Nakon 2 minute cula sam da okretaji "skacu" pa sam stala,prebacila na benzin,ostala tako još nekih 45 sekundi i nastavila vozit na plin...nakon toga nisam imala problema.Zanima me jeli ovo uobicajeno ili opet imam problema sa vozilom. Variranje okretaja se dogada iskljucivo kad bih malo krace držala auto na benzinu prilikom paljenja. Kad u istom danu opet palim auto i odmah prebacim na plin,nemam problema.
ODGOVOR:Nacin prebacivanja benzin – plin postoji na dva nacina, manualni i automatski. I jedan i drugi nacin podrazumijevaju da se temperatura u isparivacu podigne na 40°C. Ako se rucnim putem prebaci ranije može doci do gašenja motora jer je tada rasplinjavanje plina ( prelazak iz tekuce u plinsku fazu ) teže nego pri vecoj temperaturi.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT ESPASO - NEKOLIKO PITANJA

Datum objave: 11.12.2007 22:44:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Renault Espaso 2.2I automatik 96.god.
1.Javio se problem da samo ubacuje u rikverc,dok naprijed nece(kada su kotaci u zraku tada se mogu pokrenuti i naprijed)
2.ventilator radi samo u 4. položaju
3.što preporucate od plinske instalacije i cijena ugradnje(ugradnja rezervoara ispod vozila-max. litara)
4.Da li se može ugraditi manualni mjenjac,i ako da da li je isplativo
ODGOVOR:Manuelni mjenjac se može ugraditi ali uz to ima još puno dijelova i preinaka u pogledu komandi mjenjaca i komande spojke ( pedala spojke, pedala kocnice, instalacija,….) tako da to nema ekonomskog opravdanja . Navedeni automatski mjenjac je bolje popraviti. Ventilator grijaca radi samo u cetvrtoj brzini radi neispravne elektronike koja se nalazi na samom ventilatoru. Za vaš automobil odgovarajuca plinska instalacija je ona s plinskim injektorima ( MPI sustav ) i plinskim racunalom. Cijena takvog sustava kojega mi ugradujemo je 12.500,- kn.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - NECE PA NECE !

Datum objave: 11.12.2007 22:37:00
Slika
PITANJE: Vozim Fiat Punto II 2001.god, imala sam problem vec dva puta, vozila sam ga, ponašao se sasvim normalno da bi se u jednom trenutku odjednom sam od sebe ugasio, kao da sam mu okrenula kljuc da ga sama ugasim, eto tako je samo stao, onda nije hteo da upali, ja sam pokušavala i pokušavala a on nece onda mi duže drži upaljenu lampcu za gorivo kao da je na rezervi a ima pun rezervoar, onda se ta lampica posle par minuta ugasi i kad probam da ga ponovo upalim nece pa nece, tek kad prodje nekih 20 min da odstoji onda ga upali i opet posle nekog vremena se sam ugasi u toku vožnje. Ne znam šta bi moglo biti, pun mi je rezervoar ima i vode i antifriza, menjala sam mu skoro i grejace i ima nov akumulator,ima i ulje.... Koristim Euro Dizel ne znam šta mu je da li je problem u kontaktu ili.....možete li mi pomoci?
ODGOVOR:Motor vašega vozila može se ugasiti iz dva razloga, radi prekida u strujnim krugovima ili radi sustava za gorivo. Kvar je najlakše otkriti kada se motor ugasi ili kada ne može upaliti. U tom momentu treba ispitati elektro ventil koji zatvara dovod goriva i po potrebi elektricno napajanje toga ventila. Drugi uzrok je pojava zraka u visokotlacnoj pumpi radi loših cijevnih spojeva, loših spojeva na prikljuccima pumpe i filtera goriva.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - PROBLEM S PALJENJEM

Datum objave: 11.12.2007 14:02:00
Slika
PITANJE: Imam punto 1.7TD .Kada pocmem paliti auto bio hladan ili ne ako mi ne upali slucajno iz prve elktro pokretac zavergla ali nakon nekog vremena sam sebe iskljuci pa mene sada zanima dali je to nekakav ozbiljan kvar ili je to samo napravljeno tako da se elektropokretac sam iskljucuje nakon nekog vremena šta vergla?
ODGOVOR:Prilikom paljenja ne smije se dogadati pojava koju ste opisali. Prilikom startanja motora elektro pokretac mora stalno okretati radilicu motora. Uzrok navedene pojave je veliki pad napona akumulatora ili loš elektromagnet u pokretacu. Rješenje je ispitati snagu akumulatora (mora biti veca od 60% ) i po potrebi servis elektro pokretaca.
na vrh Povratak na vrh

BMW 325i - BRIZGALICE

Datum objave: 11.12.2007 13:57:00
Slika
PITANJE: Prvo Vam se zahvaljujem na odgovaranju na pitanja i na Vašim lijepim stranicama. Naime imam pitanje vezano za BMW 325i 89g. s LPG-om. Problemi se javljaju kod rada na benzin, te bih molio koji savjet:
1. Da li mogu šprice cistiti sprejom brake cleaner?
2 Mislim da mi auto troši malo benzina dok radi na plin, te mi neki ljudi preporucuju ugradnju prekidaca/releja za pumpu goriva, da li je to pametno/potrebno napraviti?
3. U zadnje vrijeme moram dugo verglati dok upali i dosta slabije vuce na benzin te cukne cesto.
Šprice su stavljene s auta koji je vozio na benzin prije 15tkm, što bi vi savjetovali?
ODGOVOR:Brizgalice ( dize ) možete cistiti s navedenim sredstvom ali vam to ništa ne pomaže. Prekidac pumpe goriva nemojte stavljati , bolje je da zamijenite ili po mogucnosti ocistite brizgalice jer su one uzrok lošeg rada motora . Moj savjet je da se vašim vozilom pozabavi strucnjak koji radi na sustavima ubrizgavanja goriva.
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - VOŽNJA BEZ KATALIZATORA ?

Datum objave: 10.12.2007 21:10:00
Slika
PITANJE: Vozim škodu octaviu 1.6 glxi s ugradenim plinom ,prije par dana otišao mi je katalizator. Da li ga moram promijeniti ili se mogu voziti i bez njega buduci da se 99% vozim na plin? Može li vožnja bez katalizatora štetno utjecati na rad motora,sistema za ubrizgavanje goriva?
ODGOVOR:Vožnja bez katalizatora nema štetnih posljedica na motor, ali ima na vas vašu okolinu i globalnu okolinu. Bez katalizatora možete voziti ali necete moci proci godišnji tehnicki pregled.
na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA - TRESE NAKON SUDARA

Datum objave: 10.12.2007 13:31:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Seat Ibizu 1.9sdi 2001god i prije tri mjeseca imao sam sudar u kojem sam oštetio desnu sponu volana, škare i piksu. Zamjenio sam dijelove polovnim djelovima i zamjenio sam lager kotaca. Sada prilikom vožnje auto mi trese kod ubrzanja a kada dosegne željenu brzinu radi mirno bez podrhtavanja. Molim Vas za savjet što bi to moglo biti(nisu nosaci motora jer je to provjereno).
ODGOVOR:Vozilo može tresti radi deformacije gume ili felge. Ispitajte sve kotace a posebno onaj na strani sudara.
na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO - SKIDANJE GLAVCINE

Datum objave: 10.12.2007 13:24:00
Slika
PITANJE: Imam fiat tipo 1.6 90.god, trebao bi promjeniti sajlu rucne kocnice i pakne ali neznam kako se skida glavcina ?Skinuo sam kotac ali neznam dalje.Dali mi treba neki posebni kljuc ili ????
ODGOVOR:Ležaj zadnjeg kotaca s kucištem ( glavcina ) fiksirana je za osovinu s maticom ( nasadni kljuc 30 ili 32 mm ) . Navedenu maticu vidjeti cete kada demontirate zaštitnu kapicu. Prilikom ponovne montaže navedenu maticu treba osigurati od odvrtanja.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADET - ELEKTRONIKA PALJENJA ?

Datum objave: 10.12.2007 13:11:00
Slika
PITANJE: Molim vaš savjet vezano za problem koji me muci vec par mjeseci. Tokom vožnje posebice prilikom oduzimanja gasa dolazi do trzanja a trzanje je cešce kada motor ima radnu temperaturu. Promjenio sam : kablove, svjecice. razvodnu kapu, rotor na bosch razvodniku paljenja, a karburator ocišcen no problem i dalje ostaje.Startanje motora normalno no hladan trokira, a zagrijan trza.
ODGOVOR:Kod ovoga vozila cesti uzrok prekidanja je elektronika paljenja koja se nalazi u razvodniku paljenja. Ako je karburator ispravan , benzin cist, kapa razvodnika, kablovi i svjecice novi , tada je realna mogucnost da je navedena elektronika paljenja.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - ČIŠĆENJE REZERVOARA

Datum objave: 28.03.2011 18:45:35
Slika
PITANJE:

Kako najbolje ocistiti rezervoar dizel goriva ?

ODGOVOR:

Najbolje je demontirati rezervoar , oprati ga izvana i iznutra. Iznutra ga možete oprati benzinom. Prije pranja demontirajte komandu pokazivaca goriva ( plovak ).

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - ULJE ZA MJENJAC

Datum objave: 09.12.2007 18:05:00
Slika
PITANJE: Imam pitanje vezano za Opel Corsu 1.0 XE 12V 1999 godina.Koju vrstu ulja staviti u getribu-pet brzina ( atf ili hipenol),koju vrstu mi preporucate? Koliko litara ide u getribu?
ODGOVOR:U mjenjac možete staviti ulje gradacije 80W a potrebno je 1,6 l .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - ODUŠAK OD ULJA

Datum objave: 09.12.2007 18:01:00
Slika
PITANJE: Golf 3, 94g TD
Moj prijatelj ima navedeni auto i nedavno smo u filteru za zrak i cijevi koja ide sa filtera na turbinu pronašli ulje. Auto troši otprilike 2 do 2,5 deci ulja. On sad trenutno nije u mogucnosti pravit polugeneralku pa mi recite dali smijemo odspojit crevo od oduška koje ide na tu cijev koja ide sa filtera zraka na turbinu i složit ju da puši nagdje van jer to ulje usisava i turbina a i smanjuje se protok zraka jer se prlja filter. Samo da napomenem da dimi i plavo. Drugo bih Vas molio da mi objasnite kako da ispitam pokazivac temperature.
ODGOVOR:Ako motor troši do 0,5 litara na 1000 km tada nema potrebe odspajati cijev oduška od ulja. Ako motor troši više od toga tada treba obaviti popravak motora jer vam vozilo nece proci na tehnickom pregledu. Odušak od ulja možete odspojiti ali za to nema opravdanog razloga. Elektricni vod koji ide na indikator temperature kratko spojite na masu
( - ) , tada kazaljka termometra mora ici na maksimum.
na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT - PROBLEM OBRTAJA MOTORA

Datum objave: 09.12.2007 17:58:00
Slika
PITANJE: Vaš sajt me zadivio, premalo je toga danas da se na ovaj nacin ljudima pomaže i na tome Vam SVAKA CAST!
Posjedujem FORDA ESCORT-a 1,6 16V benzin 1998 god. i imam problem sa obrtajima motora tj.Jutarnje paljenje na hladno motor radi na 2000 obrtaja i to traje nekih 1-2 minute a nakon toga motor pocinje nejednako raditi, obrtaji pocnu sami od sebe skakati od 1000-3000, to mi se zna dešavati i u toku vožnje. Recimo ako vozim u npr. 3 brzini 50-ak na sat i skinem nogu sa gasa auto nastavlja istom snagom sve dok ne stisnem kvacilo kada se broj obrtaja ponovo vrati na oko 1000.
Ovaj problem mi se javlja dok je motor hladan mada mi se isto znalo desiti i sa zagrijanim motorom mada rijetko.
ODGOVOR:Postoje dva faktora koji mogu utjecati na probleme koje ste naveli, mehanicki sustav i sustav elektronskog ubrizgavnja. Mehanicki sustav najcešce može vuci zrak na usisnom kolektoru ili nekom od prikljucaka kolektora. Sustav ubrizgavanja goriva je složeniji po svojoj funkciji i brojnim komponentama pa je i dijagnostika složenija i zahtjevnija. Moguci uzroci su aktuator minimuma, upravljanje aktuatorom ( racunalo ) , potenciometar zaklopke snage, ECT senzor, mjerac protoka zraka, MAP senzor. Po potrebi treba ispitati i ostale komponente susutava ubrizgavanja. Nemojte na pamet mijenjati pojedine dijelove nego nakon njihove provjere.
na vrh Povratak na vrh