Danas je: 01.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW PASSAT 1989. - KOJE ULJE?

Datum objave: 09.12.2007 17:46:00
Slika
PITANJE: Passat 1989 1600 tdi koje je ulje bolje koristiti 15w ili 10w ?
ODGOVOR:Ako je motor dosta star i istrošen koristite 15W-40. Ako je napravljena generalka sa svim obradama onda 10W-40.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO - XENON ?

Datum objave: 24.03.2011 22:19:28
Slika
PITANJE: Vozim Xsaru PICASSO iz 09.2000.god.
Pošto baš i nisam zadovoljan sa jacinom farova koji inace pokrecu žarulje 4H 12v, želim znati da li je moguce staviti neke druge(jace),a da pri tome ne moram mijenjati releje?I koje bi to žarulje mogle biti?Namjeravao sam staviti XENON žarulje.
ODGOVOR:Umjesto navedenih žarulja H4 koje imaju snagu 55/50 W , možete ugraditi isto takve koje imaju 30% vecu snagu ( ako ih nadete ). Xenon žarulje same za sebe ne možete staviti jer one rade uz pomoc odgovarajuce elektronike ( visokofrekventni generator ) i farovi su drugaciji. Xenon je poseban sustav a ne samo žarulja. Ovaj sustav je dosta skup , cijena samo jedne Xenon žarulje je oko 150 eura.
Ono što neki zovu „ Xenon“ žarulja je imitacija.
na vrh Povratak na vrh

VW POLO - NEMIRNO RADI I TRESE

Datum objave: 09.12.2007 17:22:00
Slika
PITANJE: Poštovani,
iz priloženih odgovora na najrazlicitija pitanja vezana za problematiku automobila i šire vidljivo je da profesionalno pristupate svakom problemu stoga Vam cestitam na trudu i zahvaljujem na dragocjenom vremenu i ovim putem bih Vas zamolio da jedan trenutak posvetite mom problemu koji nisu mogli riješiti u cak tri ovlaštena servisa, a on je slijedeci:
VW Polo 1.0, 1998. g. benzinac, u praznom hodu, nemirno radi i trese se u intervalima a kod laganog ubrzavanja ubrzava nejednoliko (trza). Gledajuci stroboskopskom lampom primjetio sam da su ti trzaji u praznom hodu povezani s pomicanjem kuta predpaljenja koji se javlja u praznom hodu. Naime gedajuci u praznom hodu kut paljenja varira cca 5 stupnjeva naprijed nazad od oznake na remenici tj. kod svakog okretaja paljenje je u drugacijem kutu od GMT a kako mi je poznato kut predpaljenja bi kod jednolikog okretaja motora morao biti u istoj tocci. Molim Vas da mi odgovoriti što bi moglo biti uzrok tog preranog odnosno prekasnog bacanja iskre. Moram napomenuti da sam promijenio bobinu ali problem je još uvijek isti. Zanima da li bi se mogao naruciti kod Vas za rješenje navedene problematike.
ODGOVOR:Staticki kut predpaljenia na vašem vozilu definiran je MAP-om pretjecanja koja je pohranjena u upravljackoj centrali ECU motronic. Odstupanje kuta predpaljenja ( kojega vi vidite stroboskop lampom ) može nastati radi više razloga a najcešce je to radi promjene tlaka u usisnom kolektoru i nestabilnom broju okretaja . Mehanicki uzroci su takoder moguci. U samom pristupu za rješenje vašeg problema ne treba se opterecivati navedenim variranjem kuta predpaljenja vec treba raditi na tome da se motor dovede u stanje kada ce u režimu minimuma i ubrzanja raditi stabilno bez prekidanja.
Ovom prilikom ne bih navodio moguce uzroke , kvarove jer ih ima više. Vaše vozilo možemo uzeti u rad i pokušati dovesti u ispravno stanje uz prethodan dogovor telefonom.
na vrh Povratak na vrh

SEAT TOLEDO - PREVELIK TLAK PUNJENJA

Datum objave: 09.12.2007 17:14:00
Slika
PITANJE: IMAM SEAT TOLEDO 1,9 TDI 1995 I KOD MALO BRŽEG DODAVANJA GASA AUTO PRESTAJE VUCI KAO DA JE DOŠAO DO NEKE OPTIMALNE BRZINE I NEIDE DALJE .AKO SE U TOM MOMENTU OTPUSTI PA PONOVNO DODA GAS AUTO PONOVNO DO JEDNE TOCKE UBRZANJA NORMALNO VUCE .OVAJ PROBLEM SE JAVLJA KOD NAGLIJEG UBRZANJA ILI NAKON ŠTO KAZALJKA BRZINOMETRA PRJE?E 130KMH,I NEKAKO MI SE CINI DA JE PROBLEM IZRAŽENIJI ZA HLADNOG VREMENA.AKO MI MOŽETE POMOCI SAVJETOM O CEMU SE RADI BIO BIH VAM ZAHVALAN JA SE NAIME TAKO VOZIM VEC NEKOLIKO GODINA JER MEHANICARI NISU BAŠ DOMA KOD OVOG PROBLEMA.
ODGOVOR:U opisanom slucaju radi se o prevelikom tlaku punjenja kojega stvara turbina. Uzroka može biti više a najcešce je to regulator turbine ili suženje usisnih kanala na glavi motora. Tocan uzrok se može znati nakon pregleda navedenog.
na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 09.12.2007 17:10:00
Slika
PITANJE: Zanima me cijena ugradnje autoplina za Opel omegu 2.5 V6 1994 god.,automatik, te vrijeme ugradnje?
ODGOVOR:Plinski sustav PRINS koji mi ugradujemo za motor od šest cilindara je 15.500,- kn . Vrijeme ugradnje je tri dana.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC - NEDOSTATAK SNAGE

Datum objave: 09.12.2007 17:04:00
Slika
PITANJE: Imam renault scenic rx4 1.9 dci 75 kw 2002 god sa 128000 km.Auto ima stalni nedostatak snage pri nizim brojevima obrtaja.Do 2500 o/min auto jako slabo vuce,dok preko ovog broja obrtaja ima dovoljno snage.Na usponu kada treba da podem iz mesta ako ne dam dovoljno "turaže" auto se najcešce ugasi.U ovlaštenom servisu na dijagnostici ne pokazuje nikakav problem. Proverili su egr ventil,protokomer,regulatore oko turbine i sve je ispravno.Turbina je zamenjena novom u garantnom roku pre 28000 km u Nemackoj.Auto u suštini lepo radi uz malo podrhtavanje menjaca.Auto kada je hladan pali perfektno dok zagrejan teže pali pa možda ovo ima veze sa gornjim problemom.
ODGOVOR:Radi problema koje ste naveli trebalo bi ispitati mehanicko stanje motora i sustav za upravljanje motorom. Kod mehanickog sustava motora treba provjeriti stanje kompresije, zacepljenje usisnih kanala na glavi motora, zacepljenje ispušnog sustava ( filter krutih cestica, ispušni lonci ). Kod sustava za upravljanje motorom ispitajte : APP senzor pedale gasa, mjerac mase zraka, MAP senzor, brizgalice ( dize ) , EGR ventil mehanicki dio, EGR ventil upravljacki dio, FRP senzor tlaka goriva na Railu, senzor kontrole tlaka goriva u pumpi, ECT senzor, aktuator usisanog zraka, senzor temperature goriva, BARO senzor, senzor radilice senzor bregaste, ECU centrala. Kao što vidite ima toga dosta , probajte , budite uporni.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - NE REAGIRA ODMAH NA GAS

Datum objave: 07.12.2007 11:55:00
Slika
PITANJE: Prije svega pohvale Vama i Vašem osoblju na nesebicnom pomaganju Vašim neiscrpnim i nadasve korisnim (doktorskim) savjetima koji nama puno znace,ujedno Vama i Vašim suradnicima želim sve najbolje za Božicne i Novogodišnje praznike.Molim Vas da me savjetujete imam Opel Corsu 1.0 12 v 99g.sa predenih 109 000 km. Problem je u tome što se u gradskoj vožnji nakon mjenjanja brzina motor ne reagira odmah na gas,nego nakon dvije do pet sekundi.Na savjet prijatelja promjenio sam (novi) regulator protoka zraka .Promjene nema nikakve,pa mi se cak u dva slucaja dogodilo da se upalila žuta kontrolna lampica na vrlo kratko.U razgovoru sa serviserom (mehanicarom)savjet je da je to kontrolka od lambda sonde i da bi nju trebalo zamjeniti te bi onda to bilo to.
ODGOVOR:Uzrok opisanom stanju motora je loš rad sustava ubrizgavanja goriva . Ima više mogucih faktora koji utjecu na takvo stanje ( mjerac protoka zraka, ECT senzor, niski tlak goriva, filter goriva, loš rad injektora, lambda sonda, senzor temperature usisanog zraka…. ) . Rješenje je testiranje sustava ubrizgavanja i otklanjanje pronadenih grešaka. Ne mijenjajte ništa na pamet dok se ne napravi dijagnostika.
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 - ISPITAJTE AKUMULATOR

Datum objave: 07.12.2007 11:50:00
Slika
PITANJE: Imam mazdu 323 1991 god.koja je dosad prešla 350 000km.Do sada nikakvih problema nije bilo,ali mi se cini da pomalo dolaze problemi.Sada mi je problem negdi sa strujom.Ako je 2 dana ne upalim,onda kada je idem upaliti jednostavno prilikom verglanja gubi struju i nema snage za upaliti je.Bija sam kod autoelektricara i on je skinuo alanser,iztokario ga je,prominija cetkice i onda je palila bez problema.Ali sada mi je opet problem ako je ne upalim 2 dana izgubi skroz struju,naime nema je nikako.Onda uzmem drugi akumulator pa je upalim,zatim vratim stari akumulator i radi bez problema.Akumulator sam kupio prije 3 mjeseca i nedavno sam ga provjerio i on je OK.Da li negdje vuce struju dok auto ne radi?
ODGOVOR:Ispitajte akumulator , napon i snagu . Snaga mora biti veca od 60% od nazivne a pad napona ne smije veci od 2 Volta.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 - PUCANJE ZUPCASTOG REMENA ?

Datum objave: 07.12.2007 11:30:00
Slika
PITANJE: Do kakvih sve (negativnih) posljedica može dovesti pucanje (u vožnji od oko 70km/h) zupcastog remena na vozilu Citroen C5 2.0 HDI?
ODGOVOR:Pucanje zupcastog remena izaziva sudar klipova i ventila . Posljedica toga je deformacija ventila a ponekad oštecenje klipova i klipnjaca.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - MANJI FRONTALNI SUDAR

Datum objave: 04.12.2007 23:16:00
Slika
PITANJE: - prije par dana sam imao manji frontalni udar sa Audijem A4, 97. god. Tada su mi se zategli sigurnosni pojasevi, te su u takvom stanju i danas. Zanima me kako da ih vratim u prvotno stanje, da ih mogu koristiti.
Drugo pitanje se odnosi na kupnju VW Corrada. Naime planiram kupti Corrada VR6, 1993. god. sa prijedenih cca 200000 KM, te u njega ugraditi plin. Zanima me Vaše mišljnje o tom motoru (pouzdanost). Znama da je potrošnja veca pa bi se odlucio na ugradnju plina. Da li bi to predstavljalo ikakav problem motoru (snaga) i kolika bi potrošnja bila sa plinom? Inace sam prije par godina posjedovao Corrado G60, kojm sam bio izrazito zadovoljan u svakom pogledu, izuzev G punjaca.
ODGOVOR:Navedene pojaseve ne možete više koristiti , moraju se zamijeniti. Ako vozilo ima zracni jastuk tada se mijenja sve što se aktiviralo.
Motor vozila CORADO VR6 je kvalitetan , za ugradnju plina je bitno stanje motora i upravljacke elektronike . Brizgalice ( dize ) moraju biti elektricne. Potrošnja plina je veca za 10 do 15% od benzina.
na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA - KOCNICE

Datum objave: 04.12.2007 23:10:00
Slika
PITANJE: Sve pohvale. Neverovatno izcrpni i profesionalni odgovori. Samo tako nastavite. Imam Omegu iz 1997 godine. Ne vozim cesto 200 km/h , ali pri jednoj prilici ravnog, pravog i dobrog puta sam probao koliko može da izvuce. Došao sam do cifre od 200 km/h, ali je bila situacija da sam ipak morao da naglo prikocim i spustim brzinu na nekih 50-60 km/h. Iznenadila me je papucica koja se ponašala kao da su kocnice pregrejane. Ne verujem da im je tako malo trebalo da se pregreju. Efekat kocnica je bio relativno slab. Jednostavno stiskaš papucicu i vidiš da se auto ne zaustavlja intenzitetom kojim bi trebalo i na koji sam navikao. Put je bio suv. Leto 2007.
Ista mi se stvar desila davno na Ladi kada sam po planinskim predelima preforsirao i kocnice i auto gde su se diskovi usijali od moje sportske vožnje gde mi je situacija bila jasna. Posle male pauze hladenja, kocnice su opet proradile normalno.
Ova situacija sa Omegom mi nije bas jasna,jer 15 min. pre toga nisam kocio, pa lepo molim za odgovor. Napominjem da su mi kocnice pre i posle toga radile sasvim dobro i u suštini sam zadovoljan sa njima.
ODGOVOR:Na svakom automobilu kocni sustav je cjelina koju cine diskovi , bubnjevi ( ako postoje ), kocna kliješta , kocni cilindri, hidraulicka instalacija i kocna tekucina. Sve navedeno je jedinstvena cjelina koja dobro funkcionira kada su svi navedeni dijelovi sustava potpuno ispravni. Pitanja koja možete postaviti samom sebi su : Kada je zadnji put mijenjana kocna tekucina ? Koliko je vrelište kocne tekucine ? Kakvi su diskovi i kolika je njihova debljina ? Kakve su disk plocice i da li su ugradene plocice prve klase s atestom i da li imaju antivibracionu masu ?
Ako niste strucnjak u ovom podrucju zatražite savjet ( uslugu ) profesionalca jer se štednja na kocnom sustavu nikad ne isplati.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - ZAMJENA GUMENIH CIJEVI

Datum objave: 04.12.2007 23:05:00
Slika
PITANJE: Opel Vektra 2,2 DTR 2004.g. prošla 40 000 km. Imao sam problem pri paljenju. Naime auto je stajao 6 dana i kad sam ga pokušao startati, nije palio ni nakon nekoliko uzastopnih dužih startanja. Pozvao sam HAK službu. Nakon njihove intervencije, rekli su mi da moraju zamjeniti gumene cijevi za povrat goriva iz diza. Nakon zamjene tih cijevi, auto je normalno startao.
Molim Vas da mi objasnite zašto se to dešava kod relativno novog auta i da li to treba cesto mjenjati.
ODGOVOR:Nemojte imati iluzija da se vozila ne kvare i da pojedini dijelovi mogu izdržati u nedogled. Vaše vozilo nije novo i ima vec tri godine a navedeni dijelovi ( cijevi , brtve ) rade u uvjetima visoke temperature kada je motor zagrijan i na niskim temperaturama kada je motor hladan te dolazi do bitnih promjena u strukturi navedenih materijala. Iz svoje prakse bih vam mogao navesti puno kvarova na vozilima koji su noviji od vašega i kod kojih su kvarovi znatno skuplji. Navedene cijevi za povrat goriva ne treba mijenjati , radi preventive treba ih samo na godišnjem servisu kontrolirati.
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 - ISPITIVANJE GRIJACA

Datum objave: 04.12.2007 23:00:00
Slika
PITANJE: Radi se o grijacima kod dizel motorima. Kako provjerit njihovu ispravnost i dali je potrebno mijenjat sva cetri ili samo neradnika ? Mazda 626 ditd,99 !
ODGOVOR:Grijace je najbolje ispitati kada ih izvadite . Drugi nacin je pomocu instrumenta ( amper metar ) .
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - NEODGOVARAJUCI KUT PREDPALJENJA

Datum objave: 04.12.2007 22:54:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Peugeot 206 1,9D 2001. godina. Od prije mjesec dana pojavio se oštar metalni zvuk (klaparanje) dok je motor hladan. U servisu su uradili test motora i savjetovali veliki servis jer nisam imao tehnicku dokumentaciju (kompjuter nije davao podatke o grešci, auto dovezen iz Belgije, "prešao 156000" Km). Nakon velikog servisa problem nije riješen pa je uradena zamjena vodica ventila i štelovanje ventila, ali je problem i dalje ostao neriješen. Uputili su me u servis za pumpe visokog pritiska gdje su mi rekli da je neispravan elektro ventil pa su ga zamjenili (150€). Ni ovom zamjenom problem nije riješen nego se poceo javljati i dok je motor zagrijan. Na ponovnom servisu za pumpe visokog pritiska su konstatovali da zamjenjeni elektro ventil povremeno gubi struju što izaziva poremecaj u radu motora (to su mi i demonstrirali pa vjerujem da su u pravu), te su mi preporucili autoelektricara jer to može dovesti do kvara novougradenog ventila.
Kako sam dosadašnje opravke "debelo" platio molim Vas da mi date odgovor na sljedece:
Na kom principu radi taj elektro ventil (LUKAS) i na koji nacin dobija struju (direktno sa procesora ili preko nekog releja)?Zbog cega se cuje tako rezak metalni zvuk kad ventil ostane bez struje? Da li je komplikovano otklanjanje ovog kvara i koliko bi to eventualno koštalo?
ODGOVOR:ECU centrala ( kompjutor ) dobiva signal od senzora radilice ( RPM ) i dobiva impuls sa elektricne dize . Spomenute informacije kao i još neke koje dobiva od senzora na motoru obraduje i nakon toga vrši permanentno upravljanje kuta predpaljenja pomocu solenoidnog ventila ( vaš elektro ventil ) . Metalni zvuk se cuje radi prevelikog i neodgovarajuceg kuta predpaljenja. Otklanjanje kvara je komplicirano za onoga tko ne zna navedenu tehniku.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO - NESTAJE RASHLADNA TEKUCINA

Datum objave: 04.12.2007 22:44:00
Slika
PITANJE: Pred mjesec dana našao sam praznu posudu za rashladnu tekucinu i dodao cca 1,2 ltr.Nije bilo indikacije previsoke temperature.Medutim nakon nekoliko dana sada se povremeno lampica visoke temperature.Ventilator normalno radi.Nema grijanja kabine,puše hladan zrak.Nisam našao propuštanja rashl.tekucine.Ulje je normalno.U radu motora povremeno"zakuha" u posudi rashladne tekucine. Sugeriraju mi izmjenu pumpe vode i brtve glave.
ODGOVOR:Rashladna tekucina može nestajati na dva nacina, curenjem iz sustava i nestajanjem kroz motor. Curenje se vidi a potrošnja kroz motor ima karakteristicne simptome. I jedno i drugo može se defektirati . Posao povjerite servisu u kojega imate povjerenje.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,3 - PREGARAJU SVJECICE

Datum objave: 04.12.2007 22:35:00
Slika
PITANJE: Na kadettu 1.3 89 godište svakih par dana rada izgaraju svijecice i to nove.Platine su zamjenjene nove i podešen zazor svjecice su nove jedino nisam promjenio kondenzator i kabele te razvodnu kapu ali mislim da su kabeli ispravni jer kad radi ispravno par dana ima tako miran i siguran rad. Da li da promjenim kabele , kapu i kondenzator?
ODGOVOR:Visoki napon na svjecicama ne smije biti veci od 20 kV ( kilovolti ) . Najbolji nacin da ispitate navedeni napon , primarni i sekundarni krug paljenja je dvokanalni osciloskop. Na njemu cete tocno vidjet u cemu je problem. Bez toga morate pojedinacno mijenjati sve dijelove sustava paljenja ( bobina , kablovi, razvodnik paljenja ).
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - - BENZINSKI INJEKTORI - VOŽNJA NA PLIN

Datum objave: 28.03.2011 18:46:57
Slika
PITANJE:

Vozim na plin cca 40tkm/god. i imam problema sa zacepljenjem benzinskih injektora, pokušavao sam dodavati aditive u gorivo, za cišcenje injektora, liquimoly, stp, tec2000, medutim sumpor i necistoca u našem benzinu su jaci od svih aditiva, svakih 500-600km prebacim na benzin i vozim 20-30km ali ipak se zacepljuju. Lijepo molim za Vaš savjet na koji nacin da sprijecim ili umanjim navedeni problem.

ODGOVOR:

Cinjenice koje ste iznijeli su uglavnom tocne. Postoje poteškoce s radom benzinskih injektora kada se vozi na plin jer su izloženi oksidaciji kod povišenih temperatura . Preventivno se koriste razni aditivi koji nisu opravdali ocekivanja. Na tržištu se pojavio novi proizvod za tretman injektora TUNAP MICRO LOGIC. Ovaj proizvod djeluje tako da se jedna doza ulije u benzinski spremnik a druga doza se stavlja u plinski spremnik kroz za to predvideni prikljucak. Jedna doza traje 5.000 do 10.000 km , što ovisi o volumenu spremnika. Aditiv koji se stavlja u benzinski spremnik traje 15.000 do 20.000 km. Prema referencama proizvodaca ovaj proizvod hladi i podmazuje ventile, sprecava oksidaciju, kako u benzinskim tako i u plinskim injektorima. Na taj nacin sprecava zacepljenje injektora i produžava trajnost injektora za više od 50 % ( tako kaže proizvodac ) .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - KOJE GORIVO ?

Datum objave: 04.12.2007 16:44:00
Slika
PITANJE: Možete li mi reci dali u VW Golf 1.9 TDI 96 god. (66kW) sipam obican Diesel ili Euro diesel. Kad je moj auto proizveden nije bili eurodiesela ,doduše neznam kakva je bila situacija u NJemackoj
jer je uvežen.Slušam svakakve price:neki sipaju samo diesel ,neki eurodiesel,a cuo sam i lož ulje. Molim da mi objasnite razlike izmedu tih goriva te i koje je za moj motor.
ODGOVOR:Razumije se da vi u vaše vozilo možete staviti gorivo koje želite ali je za vas puno bolje i jeftinije ako koristite Eurodizel. Razlog za to je visokotlacna pumpa i dize koje su osjetljive na loše gorivo ( dizel, lož ulje ). Razlika je u kolicini sumpora .
na vrh Povratak na vrh

BMW 318 TDS - NAPRAVITI DIJAGNOSTIKU STRUCNO

Datum objave: 04.12.2007 16:39:00
Slika
PITANJE: Imam BMW 318 TDS,95.god. Imam par problema. Auto mi ne pali kada duže stoji makar je vani hladno ili toplo. Jucer mi nije upalio, pa sam ga probao gurnuti i upalio je. Kada verglam kazaljka od goriva se mice cijelo vrijeme malo se poveca pa malo padne na nulu. Kada dode na 30L onda kao da ce upaliti ali odjednom opet kazaljka padne na nulu i ništa.Da li je možda pumpa u rezervoaru kriva ili bosch pumpa??? Na višim okretajima dimi crni dim. Mislim da se cuje jedna dizna koja klopoce. Molim vas pomozite jer sam bio i na kompjutorskoj dijagnostici i nigdje nije naden kvar. Auto je prešao 190000km. Imam još 1 problem. Kada je hladno temperatura ne prelazi iznad 60C tj. iznad plavoga nejde. Kabinu mi grije samo kada stavim da grije za noge i na staklo, a prema licu puše hladano. Molim vas navedite mi razloge jer sad nisam baš kod novaca pa nebi ulagao bez veze.
ODGOVOR:Prvi uvjet da motor može normalno upaliti jest dobro stanje akumulatora i elektro pokretaca. Drugi uvjet je dobra kompresija, kod ovoga motora mora biti veca od 20 bara. Ako je ovo što sam naveo dobro može se krenuti u kontrolu sustava za dobavu goriva. U gorivu ne smije biti zraka, grijaci moraju biti ispravni , visokotlacna pumpa treba biti ispravna. Crni dim o kojemu govorite znak je nepotpunog izgaranja goriva radi prevelike kolicine goriva i premalo zraka u cilindru. Vaš motor ne postiže radnu temperaturu ( što je vrlo štetno za motor ) radi neispravnog termostata. Kompjuterskom dijagnostikom može se otkriti vrlo mali postotak kvarova kao što ste se i sami uvjerili. U ovom slucaju dijagnostiku treba napraviti strucno i profesionalno nakon toga znaju se sve nepoznanice.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - POKAZIVAC GORIVA

Datum objave: 30.11.2007 15:47:00
Slika
PITANJE: Imam PEUGEOT 206, 1,4 HDI, 2000 godina, 95000 km i problem je slijedeci: Na kontrolnoj tabli - na pokazivacu kolicine goriva strelica je na malo više od 1/4 goriva, ali mi stalno stoji narancasta lampica da sam na rezervi. Do sada bi se palila tek kad bi stigla do crvenog dijela pokazivaca kolicine goriva.
ODGOVOR:U opisanom slucaju neispravna je komanda pokazivaca goriva u rezervoaru. Rješenje je izvaditi navedenu komandu ocistiti istu, ako cišcenje ne pomaže potrebno je ugraditi novu komandu pokazivaca goriva.
na vrh Povratak na vrh