Danas je: 26.07.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FIAT PUNTO 55 S - NEKOLIKO PITANJA

Datum objave: 22.04.2008 22:01:00
Slika
PITANJE: Imam jedan problem i više informativnih pitanja.
1) Prilikom aktiviranja zadnjeg brisaca radi pranja stakla, tekucina za pranje izlazi kroz jedan od dva gumena cep (granicnika) na vratima prtljažnika. Pretpostavljam da je cjevcica koja dovodi tekucinu do brisaca pukla. Kako je zamijeniti.
2) Sa autom nisam dobio korisnicke upute tj, knjižicu pa me zanima da li ju je moguce negdje nabaviti ili skinuti.
3) Auto je prosao 77000km. Što je potrebno na toj kilometraži napraviti od redovnih servisa
4) Vozaceva vrata se malo teže zatvaraju, citao sam da je to boljka puntica, da li je to moguce nekako korigirati.
5) Koje ulje se preporuca, koji je interval promjene ulja i da li je dobro koristiti cisti antifriz za hladenje.
6) Buduci da mi je prijašnji auto bio Golf1 dizelaš, auto mi je pretih pa ne kužim kod kojih brzina je najbolje mijenjati u višu brzinu. Može li preporuka.
7) Ima li neka caka kod zakljucavanje spremnika goriva, buduci da ga nikako ne mogu zakljucati pretpostavio sam da je potrgan, ali svejedno da pitam.
8) Zadnje pitanje, da li je moguce ugraditi indikator temperature rashladne tekucine, buduci da sam citao, da ako se lampica temperature upali da je vec prekasno za motor.
ODGOVOR:Cijev za dovod tekucine za pranje stakla možete promijeniti prateci pravac stare cijevi. Tehnicke upute ne možete nigdje nabaviti. Na navedenoj kilometraži zamijenite sve tekucine, sve filtere , svjecice po potrebi , podesite ventile. Ostalo pregledajte i što je neophodno napravite. Zatvaranje vrata je moguce podesiti. U motor možete stavljati bilo koje ulje gradacije 10W-40 koje treba mijenjati najmanje svakih 15.000 km. Koncentracija antifriza treba biti za -40°C. S vremenom cete se naviknuti na zvuk motora i mijenjanje brzina. Nema nikakvih „caka“ za zatvaranje rezervoara. Instrument za temperaturu motora je moguce ugraditi.
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - DA LI UGRADITI PLIN?

Datum objave: 22.04.2008 21:56:00
Slika
PITANJE: Imam Skodu OCTAVIU GLX 1.6 55kw i imam par pitanja za vas
1.da li ugradjivati plin,i da li je grana plasticna,ako jeste moze li da se zamijeni?
2.prilikom kretanja ako joj se ne da veci gas snazno podrhtava motor,o cemu se radi?
3.da li je preporucljivo pranje motora iznutra,cime i na koji nacin?
ODGOVOR:U vaše vozilo može se ugraditi plinski sustav bez obzira na vrstu usisne grane ( plasticna, metalna ). Opravdanost investicije možete izracunati na temelju godišnje kilometraže. Motor pri kretanju može podrhtavati radi spojke ili radi lošeg prihvacanja gasa. I jedno i drugo treba vidjeti direktno na vozilu. Pranjem motora iznutra ništa osjetno necete postici.
na vrh Povratak na vrh

VOLVO V40 - SENZOR BREGASTE OSOVINE

Datum objave: 22.04.2008 21:52:00
Slika
PITANJE: Na poslednjoj kompjuterskoj dijagnostici na mom Volvo V40 iz 1998. ustanovljeno je da senzor bregaste osovine ne radi. U cemu se tu radi, cemu sluzi taj senzor i da li je popravka (zamena) hitna. Takodje imam manjih problema oko saltanju u prvu brzinu tj, potrebno je upotrebiti vise snage da menjac nadje mesto. Molio bih vas savet i misljenje. Hvala unapred i zivi bili. Sajt je dobar saveti jos bolji i samo napred.
ODGOVOR:Senzor bregaste osovine šalje signal upravljackom kompjutoru o položaju ventila prvog cilindra a to je važan podatak racunalu za regulaciju motora. Navedeni senzor se ne popravlja. Šaltanje može biti otežano radi istrošenosti polužnog mehanizma za šaltanje. Podesite mehanizam.
na vrh Povratak na vrh

LAGUNA II - SIMBOL KOTACA BLINKA

Datum objave: 18.04.2008 22:58:00
Slika
PITANJE: Laguna II, 1.9DCI, 2001.godina. Desni tocak neprestalno blinka na grafickom prikazu auta i gori upozorenje SERV, bio sam na servisu i oni kažu da je to senzor pritiska u gumama i da tu pomoci nema kad stane stane. Pritisak u gumi je OK 2,3. Ima li pomoci?
ODGOVOR:Simbol desnog kotaca na grafickom prikazu može svijetliti ( blinkati ) kada je niži tlak u pneumatiku, kada je neispravan ventil sa senzorom na doticnom kotacu, kada nema povezanosti ( radio signal ) izmedu navedenog senzora kotaca i upravljacke centrale toga sustava, kada je neispravnost na samoj upravljackoj centrali. Rješenje je dijagnostika kvara i zamjena neispravnog dijela.
na vrh Povratak na vrh

KIA PRIDE - EKO TEST

Datum objave: 18.04.2008 22:51:00
Slika
PITANJE: Vozim KIA Pride vec' 8 godina i nemam problema do danas.
Naime ,eko test u stanici za tehnicki pregled nevalja.CO pri 2800rpm je 1,98%vol,a na 700rpm je 1,57%vol.
Otišao sam u ovlašteni KIA servis gdje održavam vozilo i tamo je eko test dobar: CO pri 2800rpm je 0.03%vol a pri 700rpm je 0.02%vol.
U stanici za tehnicki mi ne priznaju taj eko test pa Vas molim za savjet.
ODGOVOR:Više bih vjerovao uredaju koji imaju u stanici za tehnicki pregled jer je on u nultoj klasi kvalitete i cesto se baždari. Radi vaše sigurnosti eko test obavite na trecem mjestu i tada cete znati koji od navedenih uredaja nije dobar.
POVRATNA INFORMACIJA:
Hvala na savjetu!Obavio sam danas eko test u tri razlicite stanice za tehnicki i rezultati su bili identicni onima iz servisa.
Vratio sam se u stanicu u kojoj su me odbili ("Eurodaus" Folnegoviceva 5),ponovio test i ponovno nije valjao.Tek kada sam im pokazao rezultate iz ostalih stanica, samo su klimnuli ramenima i potvrdili mi ispravnost. Znaci, ako nisi uporan mogu te "farbati" ili moraš dati mito.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - KOJE GORIVO ?

Datum objave: 18.04.2008 22:45:00
Slika
PITANJE: Od skora sam vlasnik opel astre 1.7 DTL,1999 godiste sa nemackim motorom.Auto me lepo sluzi,samo imam neke nedoumice koje jos uvek ne mogu da razjasnim.Da li smem da u auto sipam D2 ( do sada sipam eko dizel mada mi je potrosnja veca za otprilike 0.5 l )?
Da li smem da u rezervoar sipam cist aceton zbog smanjenja potrosnje goriva i habanja?( na nekoliko foruma se vodi velika polemika oko ovoga ). Auto je u odlicnom stanju,ja ga vozim izuzetno kilavo ( na otvorenom ne prelazim 85 km/h,po gradu ne idem preko 2000 obr/min ni u kojoj brzini),znaci,bas ga pazim i ne forsiram.Zamolio bih vas jos da mi napisete koliko bi po vama auto trebao da trosi u gradu a koliko u na otvorenom putu sa ovakvim rezimom voznje?Sve servise obavljam strogo na 5-7 000 km (ulje,filteri).
ODGOVOR:U vaše vozilo možete sipati gorivo koje želite i dodatke gorivu isto tako. Moja preporuka bi bila nešto drugacija. Radi vece cistoce i manje kolicine sumpora bolje je koristiti najcistije gorivo ( kod nas je to EURODIZEL ). Dodatak tom gorivu može biti aditiv za cišcenje diza od nekog poznatog i provjerenog proizvodaca. Nacin na koji vozite vaše vozilo nije dobar, potrebno je povremeno povecati broj okretaja motora iznad 3.500 ok/min. Potrošnja goriva na otvorenoj cesti je oko 6,8 l/100 km a mjenjac mora biti u cetvrtoj ili petoj brzini.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - KOREKTOR KOCENJA ?

Datum objave: 18.04.2008 22:38:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Opel Astre f 1,4 95 godište.Na tehnickom pregledu su mi ustanovili da zadnji kotaci neravnomjerno koce(40 %) ,tocnije lijevi kotac slabije koci.Promjenio sam doboše ,pakne,kocione cilindre i ulje za kocnice ali samo se povecala sila kocenja na zadnjim kotacima razlika u kocenju je ostala ista.da li astra ima peti cilinar(korektor kocenja)? i da li je možda u njemu problem ?
ODGOVOR:Korektor kocenja ( peti cilindar ) može biti uzrok mada je to rijetkost. Provjerite još cijevne vodove metalne i gumene i po potrebi ih zamijenite. Provjerite i polužni mehanizam zadnjih kocnica ( unutar kocnog bubnja ).
na vrh Povratak na vrh

AUDI A8 3,7i. QUATRO - SERVIS KLIME

Datum objave: 18.04.2008 15:27:00
Slika
PITANJE: Molio bih vas da mi kažete koju recenicu jer nisam imao priliku da ni sa kim razgovaram o ovom autu, Nime kupio sam gore navedenog audija A8 98g, 3,7Q 169kw, i automatska klima bila postavljna na Low, ili Hi puše mi non stop topao zrak, osim na centralnoj konzoli gdje je zrak hladan, a kompesor i klima funkcioniraju dobro.
i ako možete da mi date generalno koju recenicu o ovom autu, kako se pokazao, možda da na nešto obratim, ima li kakvih mana itd.
ODGOVOR:Vaše vozilo je vrlo kvalitetno kao marka vozila , to je visoka klasa. Primjereno njegovom imenu i statusu je i cijena dijelova i održavanja. Buduca cijena održavanja ce ovisiti o trenutnom stanju ( kakvo ste naslijedili ) vašega vozila.
Za pocetak napravite servis klima uredaja koji se inace radi redovito svake dvije godine. Nakon servisa provjerite rad sustava klime.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - ROŠTANJE IZ MOTORA ?

Datum objave: 18.04.2008 15:12:00
Slika
PITANJE: Imam Golfa IV 1.9 TDI 110KS.
Dogada mi se sljedece: Kada je auto leden i kad ga malo stisnem u motoru pocme nešto roštat i ponaša se motor kao da radi na 3 klipa i pustim gas i nakon par sek. je sve ok.Medutim kad je auto topal to se ne dogada. Jel možda stvar do uljne pumpe!?
ODGOVOR:Svaki zvuk na motoru i u motoru treba ozbiljno shvatiti, tocno ustanoviti o cemu se radi i po potrebi otkloniti kvar. Zanemarivanje navedenih cinjenica može izazvati ( u nekim slucajevima ) ozbiljno i skupo oštecenje motora. Na osnovu vašeg opisa zvuk koji cujete može dolaziti iz motora ( diza, podizac, ostalo ) i ili izvan motora ( klizac, natezac, remen, neki od agregata, remenica, i sl. ). Naravno za preciznu dijagnozu treba navedeni zvuk cuti neposredno na motoru.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C-3 - GUŠI SE I GASI

Datum objave: 18.04.2008 15:05:00
Slika
PITANJE: Najprije da Vam cestitam na Vašoj stranici, jer ovo što Vi nudite nema ni u mnogo razvijenim zemljama.
Imam Citroen C3 1.4 i, sada je prešao oko 20000 km. Na prvi besplatni servis sam ga odveo na 1500 km, kako je i preporuka. Medutim tad pocinju moje muke. Slijedeci dan kad sam ga upalio, pri dodavanju gasa auto se guši i gasi, te neravnomjerno radi (trokira). Odem u servis,a oni promjene lambda sondu i svjecice. Opet isto. Da Vam sada ne nabrajam koliko sam puta išao u servis, samo cu Vam reci što su mi govorili kao uzrok.
- neprikladno gorivo ( dobavio sam 100 l od Tiffona i opet isto)
- francuzi rade novi program za hrvatsko tržište
- to je normalno, dogada se i drugima
Nakon 18000 km promjene mi ?? novi program i opet isto. Kad sam ih upitao što da radim jer mi je ujutro teško izici uz uzbrdicu na cestu, na moje veliko razocaranje rekli su mi da je po njihovom kompjutoru sve
u redu, te da se dogovorim sa voditeljem servisa pa da ce skinuti glavu motora i poravnati je. Nisam baš neki laik, ali mi se cini da je to nepotrebno. Napominjem da se ovo dogada dok je motor hladan.
ODGOVOR:Prema opisu stanja koje ste naveli u vašem tekstu uzrok bi mogao biti sustav ubrizgavanja odnosno neispravnost neke od komponenata sustava. Radi toga bi trebalo ispitati ( kada je motor hladan ) APP senzor pedale gasa, tlak goriva, rad injektora, ECT senzor temperature, senzor detonacija, kontrolnu jedinicu leptirastog ventila, MAF senzor, MAP senzor. Nakon ovoga po potrebi treba provjeriti sustav paljenja. Mala je vjerojatnost da je uzrok brtva glave i tu mogucnost treba ostaviti kao zadnju. Pokušajte i u nekom drugom servisu u kojega imate povjerenje.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES – 124 - GENERALNA REPARATURA ?

Datum objave: 18.04.2008 15:02:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Mercedesa tip124 230 aut. 91 god. 290 tkm.
Svih ovih godina me vjerno služio i njime sam dan-danas zadovoljan. Medutim, zadnje 2 godine motor pokazuje ocite znakove istrošenosti: teško pali, pri tome podrhtava i dimi (osobito kad je toplo kod paljenja ispusti crni dim), više troši, motor ispušta mehanicke zvukove...ukratko sve ukazuje na istrošenost.
Što biste Vi ucinili da mu podarite još koju godinu?Kojim redoslijedom biste reparirali motor?Što biste cinili?Mislim pri tome na generalku motora, ovjes je druga prica..
Covjek sam blizu mirovine i ne kupuje mi se drugi auto.Koliko se to isplati (ako se uopce isplati), i naravno koliko bi to koštalo.Što da radim?
ODGOVOR:Prema vašem opisu motoru je potreban generalni popravak. Ako je vozilo u cjelini dobro i ako ste vi zadovoljni tim stanjem tada bih bilo opravdanja za ulaganje u generalni popravak. Time bi dobili dugorocno kvalitetu i pouzdanost. Pojedina parcijalna rješenja se ne isplate i skuplja su. Situacija na vašem motoru može biti i takva da je istrošenje cilindra minimalno i u tom slucaju bi se dobila kvaliteta samo zamjenom klipnih prstenova i temeljitim uredenjem glave motora. Ove pojedinosti se znaju tek nakon demontaže glave motora.
na vrh Povratak na vrh

FORD SIERA - ULAZI VODA U ULJE

Datum objave: 18.04.2008 14:54:00
Slika
PITANJE: Radi se o ford sieri 2000 ccm god.proizvodnje je 1989.
nestalo je rashladne tekucine u hladnjaku , a nivo ulja se povisio i to dosta. ulje je jako gusto i boje bijele kave,po meni je otišla brtva glave motora ili je pukla glava ako sam u pravu pitanje : ako je u najboljem slucaju samo brtva jel se možda i oštetio motor ili nije?
il je dosta samo poravnati glavu i zamjeniti brtvu?
te bih vas zamolio na kolko se zateze glava na tom autu.
ODGOVOR:U ovom slucaju ulazi voda u ulje i nastaje emulzija. Radi toga može doci do oštecenja motora. Uzroci su brtva glave, glava , blok. Najcešce je uzrok brtva glave. Kod popravka treba zamijeniti brtvila glave, vijke glave i napraviti strojnu obradu i ispitivanje glave motora.
Ako je ovo motor s oznakom N4A 85 KW glave se zateže:
1- 35 do 40 Nm
2- 70 do 75 Nm
3- cekati 5 min
4- 90°
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 - PREGLED PRIJE KUPNJE

Datum objave: 16.04.2008 17:14:00
Slika
PITANJE: Prije svega Vam hvala sto nakon napornog dana u radionici nadjete vremena za profesionalne odgovore vozacima diljem Hrvatske i sire.
Imao bih jedno pitanje. Kod mene je sazrela situacija da se obiteljski automobil promijeni i uzme nesto veci auto. Svidja mi se citroen C-5, i u opciji su modeli 2001, ili 2002. godina.Na što treba obratit pozornost kod kupovine Citroena, i imaju li po Vašem iskustvu neke slabe tocke na koje narocito treba obratit pozornost kod kupovine.
ODGOVOR:Navedeni automobil je dobar izbor a od motora je najbolji izbor HDI motor. Najsloženiji i najskuplji za održavanje je motor 3,0 I. V-6. Prije kupovine strucno i kvalitetno pregledajte vozilo, posebno motor.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - MANŽETA POLUOSOVINE

Datum objave: 13.04.2008 20:21:00
Slika
PITANJE: Automobil Renault megane coupe 1.6 66kw 1996 god. Nedavno nakon dužeg puta po autocesti primjetio sam mast na unutarnjoj strani blatobrana, vjerovatno iz manžete. Pregledao sam ju i nisam primjetio da je pukla. Zanima me može li u nekom položaju puštati, a da nije pukla i kako se mijenja? Je li istina da se mora vaditi poluosovina iz mjenjaca i nabaciti manžeta s te strane?
ODGOVOR:Mandetu zgloba ispitajte tako da okrenete kotac u jednu stranu i okretanjem istoga prepoznati cete eventualno oštecenje. Provjerite da li postoji i neko curenje ulja na strani gdje ste vidjeli navedeni trag masnoce. U vecini slucajeva potrebno je demontirati poluosovinu.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - KAZALJKA ZA TEMPERATURU

Datum objave: 13.04.2008 20:15:00
Slika
PITANJE: Imam Lagunu 2, 12/2001, 1.9 DCI, presla 145000 km. Juce sam se vozio u gužvi kreni-stani jedno pola sata.Poslije toga kazaljka za temperaturu cas ide na 80 stepeni pa automacki padne na nulu i tako stalno. Do sada nije bilo problema sa temperaturom. Ako mi možete reci šta bi mogao biti uzroki i je li opasno voziti u takvom stanju.
ODGOVOR:Uzrok navedene pojave je senzor temperature motora, elektricna instalacija od motora do instrument ploce, instrument za temperaturu, instrument ploca. Ispitajte po navedenom redoslijedu. Vožnja nije opasna jer se motor ne pregrijava ali je nezgodno što ne znate temperaturno stanje motora.
na vrh Povratak na vrh

ALFA 146 - VARIJATOR FAZE

Datum objave: 13.04.2008 20:12:00
Slika
PITANJE: Imam alfu 146 1.4 ts dešava mi se da topao motor prilikom palenja zaklikti kao da je dizelaš taj zvuk potraje dvije do tri sekunde i nestane, ne dešava se svaki put. Za Vašu informaciju auto ima i plin.
ODGOVOR:Navedeni zvuk dolazi od varijatora faze . Zvuk je specifican i može se prepoznati da li je to stvarno varijator ili nešto trece.
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 - AUTO VIBRIRA U LERU

Datum objave: 11.04.2008 16:57:00
Slika
PITANJE: nedavno sam mjerio kompresiju na mojoj Mazdi 323 1.5 iz 2001., 112tkm i rezultati su sljedeci:
1. cilindar 13,5
2. cilindar 14
3. cilindar 14
4. cilindar 12,5
Zašto to pišem? Naime cijeli auto vibrira u leru, pocevši od mjenjaca, volana do cijele karoserije. Kako se poveca opterecenje motora u leru (svjetla, ventilacija, klima...)auto sve izraženije vibrira. Davanjem gasa vibracije prestaju, auto normalno vuce u vožnji. Motor ne dimi, ne troši ulje, ne javlja nikakve greške. Cišcene su dizne, MAF i klapna gasa, mehanicar kaže da su nosaci motora i auspuh u redu, eko test ok. Povrh toga kazaljka obrtomjera stalno oscilira gore - dolje u rasponu od nekih 700 do 800 okr/min, a u kabini se cuje lagano metalno lupkanje kad kazaljka padne na 700 i zatim prestane kako se ler gas digne prema 800 okr/min i tako u krug. I još jedna stvar: u leru dam konstantan gas, npr. 1500 okr/min i primjecujem da i u tom položaju ler gas lagano oscilira oko tih 1500 okr/min. Napominjem još da je kvacilo pri kraju, hvata visoko i cuje se potisni ležaj kod pritiskanja - otpuštanja.
1.) Da li ovaj rezultat kompresije ima utjecaja na vibriranje, mehanicar koji je mjerio kaže da ne, da je za to potrebna veca razlika?
2.) Koji bi još mogli biti uzroci te vibracije po vašem mišljenju?
3.) Zašto ler gas oscilira, sada koristim OMV-ov ES 100 i nema velike razlike od ES 95 koji sam prije koristio?
4.) I odakle ova razlika kompresije na 4. cilindru, jeli moguca od gareži dosjeda ventila ili je zadnje podešavanje ventila bilo loše (nema hidraulicno), Da li da probam staviti aditiv za cišcenje ili napraviti novo podešavanje ventila ili da ništa ne diram po tom pitanju?
ODGOVOR:Kompresija sigurno nije uzrok. Uzrok je sigurno sustav elektronskog ubrizgavanja goriva. Kako doci do rezultata ?
Ispitajte sve komponente sustava ubrizgavanja ( senzore, injektore, tlak goriva, pojedine davace, aktuatore. Ispitajte i zabrtvljenost usisnog kolektora ) , nakon toga otklonite pronadene greške i po potrebi zamijenite neispravne dijelove. Uslugu ovakve vrste ne možete dobiti baš svagdje, zato se informirajte tko vam to može napraviti. Kompresija na cetvrtom cilindru je nešto manja radi slabijeg brtvljenja ventila navedenog cilindra. Broj okretaja varira radi gore navedenog uzroka.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - TVRDA PEDALA SPOJKE

Datum objave: 11.04.2008 16:50:00
Slika
PITANJE: Negdje na vašoj stranici odgovorili ste o namještanju položaja hvatanja spojke pri servisu. Odgovorili ste ali me je zbunilo to da, npr. ako se namješta na položaj pri dnu jeli to dno kada upremo papucicu spojke do dna ili kad otpustimo nogu pri kraju...
Vozim peugeot 307 iz 2004, 1.6 HDI 80 KW karavan ;150000 km:
Jeli normalno da mi je kvacilo malo tvrde i da hvata ispod polovice hoda prema dnu. Pri bržem startu i pri mjenjanju brzine iz više u nižu ako nije vozilo dovoljno usporeno ,u mjenjecu mi se ponekad zacuje kratki tanki zvuk. Jeli ovo zabrinjavajuce,...
ODGOVOR:Nije normalno da je pedala spojke tvrda, ako je to tako onda postoji razlog za to. U vašem slucaju koji ste naveli treba demontirati spojku (kuplung ) i istu po potrebi zamijeniti. Pedala može postati tvrda radi istrošenosti potisne ploce, lamale i radi velikog trenja na vodilici potisnog ležaja.
Pedala spojke je na dnu kada je ista pritisnuta do podnice.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - WASTEGATE, ERG, BLOW OFF ??

Datum objave: 11.04.2008 16:44:00
Slika
PITANJE: Molim vas da meni neukome objasnite par stvari,radi se o golfu3 1.9tdi(110),zanima me funkcije sljedecih elemenata i posljedice njihove neispravnosti:
1.regulator tlaka turbine
2.wastegate ventil
3.erg ventil i dali je taj erg ventil isto što i wastegate?
I nakraju bi vas molio da mi odgovorite kaj je to blow off ventil,i umjesto cega bi se on mogao ugradit na doticnom vozilu i dali daje kakve performance na tdi motoru?
p.s.svake pohvale na radu,strpljivosti i ponajprije tocnosti i brzini vaseg rada,govorim iz osobnog iskustva.
ODGOVOR:EGR ventil je jedno a wastegate je drugo, medusobno nisu povezani i imaju razlicite funkcije. EGR propušta ispušne plinove u cilindar radi smanjenja NOx. Wastegate je u sustavu za regulaciju turbine. BLOW OFF ventil je dodatak turbini u cilju boljeg iskorištenja iste. Princip rada se zasniva na usmjeravanju ispušnih plinova na lopatice turbine a u momentu kada se gas otpusti tada se ispušni plinovi usmjeravaju pokraj lopatica turbine.
na vrh Povratak na vrh

HONDA CIVIC - ZAMJENA HOMOKINETICKOG ZGLOBA

Datum objave: 11.04.2008 16:37:00
Slika
PITANJE: Kako se vrši promjena homokinetickog zgloba na hondi civic 1991.?
ODGOVOR:Postupak je slijedeci: postavite vozilo na servisnu dizalicu, demontirajte kotac, otpustite maticu homokinetickog zgloba, oslobodite rukavac s donje strane, izvucite zglob iz glavcine kotaca, pomaknite kompletnu osovinu sa zglobom u stranu, oslobodite mandetu zgloba, pronadite osigurac u zglobu, oslobodite osigurac, trzajem ili udarcem izbijte zglob iz poluosovine, ako ovo nije moguce demontirajte kompletnu poluosovinu i demontažu zgloba obavite na radnom stolu. Postupak montaže je obrnuti.
na vrh Povratak na vrh