Danas je: 21.05.2018

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

ŠKODA OCTAVIA - ŠKRIPANJE

Datum objave: 20.11.2006 09:08:00
Slika
PITANJE: Nedavno se na 4 g. staroj Škodi Octavia 1,9 TDI pojavila škripa u vožnji kada auto naide na neku neravninu. Ljuljanjem ovjesa na mjestu primjecuje se da škripa dolazi od prednjeg lijevog kotaca. Pri ljuljanju nema nekog dodatnog progiba. Da li je problem u amortizeru ili necem slicnom?
ODGOVOR:Škripanje može dolaziti iz kuglastog zgloba ovjesa , krajnika spone , selen bloka ovjesa i ponekad od amortizera .
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,8 - MOTOR PODRHTAVA

Datum objave: 20.11.2006 09:01:00
Slika
PITANJE: Motor u leru podrhtava kao da negdje probija kabal takav osjecaj .
Sve pregledano kvar i dalje postoji motor ima 90.000 tisuca redovno održavan.Šta bi moglo bit u kvaru ?
ODGOVOR:Najprije treba ispitati ( osciloskop ) visoki napon na pojedinim cilindrima i trajanje iskre na svijecicama . Nakon ovoga korismo je znati stanje kompresije pojedinih cilindara . Ako je sve navedeno u redu treba se pozabaviti sustavom goriva odnosno svim bitnim komponentama sustava .
na vrh Povratak na vrh

MAZDA -6 - FANTOMSKI ZVUK

Datum objave: 19.11.2006 14:21:00
Slika
PITANJE: Poštovani, nisam se mogao zacuditi vašoj dobrohotnosti glede pružanja besplatnih savjeta pa sam odlucio i ja potražiti odgovor na svoje muke. Naime, moja mazda 6 cd te sa 136 ks (2004.g.) cvilucka cim joj taknem kuplung dok se u vožnji ne cuje ništa. U leru se nekad jedva cuje ali uglavnom ne. Problem se javio prije 1,5 godine i tada je zamijenjen nekakav zatezac remena (valjda klinastog) i sami remen. Zvuk koji me je neizmjerno živcirao je u potpunosti nestao ... ali... prije par tjedana, dakle, niti 6 mjeseci od „zahvata“ u ovlaštenom servisu, fantomski zvuk se vratio. Znam da mi necete poštom poslati carobni štapic koji bi kvar uklonio i svjestan sam da cu u Samobor na kremšnite uz bermet ali utješite me barem do tada nekakvom suvislom dijagnozom.
ODGOVOR:Niste baš jasno opisali navedeni zvuk ali je bitno razluciti da li isti dolazi od samog motora ili od transmisije ( mjenjac , kuplung , osovine ) . Ako zvuk dolazi iz motora ili oko motora onda ga može stvarati neki od remena , natezaca , klizaca ili lažajeva pojedinih agregata . Ako je u pitanju ovo zadnje onda se može kontrolom jednog po jednog faktora eventualnog utjecaja doci do cilja .
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 - ŠUŠKANJE

Datum objave: 19.11.2006 14:18:00
Slika
PITANJE: Kupila sam mazdu 3 u 2.mjesecu ove godine i sve je bilo u redu do prije mjesec dana kad sam osjetila lagano šuškanje u kontrolnoj tabli pri vožnji uz brijeg ili kad je malo gasiram u 2 brzini.. Obratla sam se ovlaštenom serviseru te su uzeli auto na pregled i nisu mogli naci grešku. Bila sam uporna i dogovorila novi termin opet su pogledeli i rekli da ne mogu ništa pronaci, premda i oni cuju to «šuškanje» jedino da bi trebali skinuti citavu tablu, a to traži vremena barem tri dana jer smatraju da je možda pukla neka plastika koja šuška. Zanima me da li je potrebno skidati tablu i da li ce se poslje vidjeti da je ta tabla skidana pa da ne bude još veceg šuškanja?
ODGOVOR:Svakako inzistirajte da vam otklone navedeni zvuk . Nakon demontaže instrument ploce i konzole nece se ništa vidjeti .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - DIZE

Datum objave: 19.11.2006 14:11:00
Slika
PITANJE: Na pocetku sve pohvale za odlicnu stranicu i savjete. Puno se može nauciti. Nešto slicno radi g.Marušic, ali Vi ste puno konkretniji i obuhvatniji. Imam par pitanja. Vozim golf II 1.6 D, '85. (245000 km) i mijenjao sam mu dize (dimio je zacrnjeni dim) i stavio bosch-ove, ali nisam zadovoljan, inace zemlja proizvodnje je Indija. Neki ce reci da to puno ne znacii. Neki su mi preporucavali dresden (?) i monarch (ne znam jesu li nazivi tocni) koje su i skuplje. Zanima me utjece li i kucište na rad diza, tj. bi li i kucišta trebalo mijenjati? nakon promjene dosta dobro vuce, ali ujutro me zeza kad je paljenje u pitanju (grijaci su novi - NGK). Ispušta svjetlo sivi dim i to isprekidano kao da mu treba vremena da 'probije' i tek dobro proradi uz dodavanje gasa. Poslije sam primjetio da jedna diza propušta gorivo na spoju s glavom motora. Nisam mijenjao toplotne 'šajbe' diza - jel možda u njima problem?
ODGOVOR:Nije bitno tko je proizvodac diza vec je važnije da se ispravno podesi njezin radni tlak ubrizgavanja te da se kucište dize pravilno zabrtvi . Teže paljenje nije posljedica diza . Najprije provjerite da u sustavu goriva nema zraka a ako je to u redu onda izmjerite kompresiju koja mora biti veca od 27 bara . Ako je kompresija manja to vam je uzrok .
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - LUPKANJE

Datum objave: 19.11.2006 13:57:00
Slika
PITANJE: Vozim Renault Lagunu 2.0 RXE 1996g.Kada je auto ugašen i kad vrtim volan lijevo,desno cujam lupkanje u prednjim kolima. U servisu su promjenili ležaje amortizera.Sad lupka manje,ali ipak lupka.Prilikom pokretanja vozila još jace lupa.Kad prijedem nekoliko km prestane.
ODGOVOR:Razlog lupkanja sigurno postoji , najlakše ga je otkriti direktno na vozilu i to na probnoj vožnji a zatim na dizalici . Lupati može : balans štanga , vertikalne spone , blokovi ovjesa , upravljacki mehanizam ..
na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9-SDI - ŠTO SADA MIJENJATI ?

Datum objave: 19.11.2006 13:54:00
Slika
PITANJE: Vlasnica sam vw polo 1.9 sdi. Prešao je 90 000 km. Zanima me što bih sada morala mjenjati na njemu i kolika bi otprilike cijena bila. Redovno je servisiran svakih 15 000 km.
ODGOVOR:Ako do sada niste mijenjali zupcasti remen i natezace onda to svakako napravite . Uz to se još po potrebi mijenjaju svi filteri i pojedine tekucine . Ostali dijelovi sustava vozila ( kocnice, volan , ovjesi ... ) se kontroliraju te po potrebi tretiraju .
Cijenu dijelova možete saznati u svim VW servisima . Ako vas zanima kako je to kod nas kontaktirajte nas telefonom .
na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS - KOJE ULJE?

Datum objave: 19.11.2006 13:48:00
Slika
PITANJE: Imam Ford Focus 1999.godina TDDI 90ks,sa predenih 150000km, motor ne troši skoro pa ništa ulja.U servisu su stavili Helix 10W-40 sa narednom izmjenom nakon15000km. Dali je bolje u doticni motor stavljati Helix 5W-40 s obzirom na godinu proizvodnje i prijedene kilometre i na koliko vršiti izmjenu ulja,ili bih samo bespotrebno placao skuplje ulje?
Samo još jedno pitanje: Svi Boshisti preporucuju stavljanje dvotaktol ulja u euro-disel jer je kod nas presuh pa me zanima dali to ima loš utjecaj na motor,dizne,katalizator i opcenito sve ostalo?
ODGOVOR:U motor ovog vozila možete stavljati ulje 10W-40 . Važnija cinjenica jest interval izmjene ulja koji može biti 10.000 km ili 6 mjeseci ( što prije stigne ) . Ako je Euro - dizel adekvatne kvalitete nije potrebno dodavati dvotaktol ali umjerena kolicina nece škoditi .
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,4 i - NAJVAŽNIJI JE MAJSTOR !

Datum objave: 19.11.2006 13:42:00
Slika
PITANJE: Imam Accent 2000 75ks 1400kub
Na instr. ploci upalilo mi se narancasto svjetlo, da bi mi ovlašteni servis dijagnosticirao neispravnost senzora zraka. Nakon zamjene istog (1700kn) opet se nakon nekog vremena upalilo narancasto svjetlo i auto je poceo trokirati. Dijagnostika je pokazala neispravnost lambda sonde. Nakon zamjene iste ( 800kn), opet se nakon kratkog vremena (cc50km) upalilo narancasto svjetlo, a ovlašteni servis mi je dijagnosticirao slabo ubrizgavanje prvog i cetvrtog injetora goriva.
Nakon cišcenja istih opet mi se dešava ista stvar. Auto nema snage pri startu, trokira, nema dovoljno gasa i trokira pogotovo pri manjim okretajima u vožnji. Serviser mi je rekao da ce zamijeniti prvi i cetvrti injetor pa ce vidjeti kako se auto ponaša. Da li je u ovom slucaju serviser krivo dijagnosticirao kvar u samom pocetku bez obzira što je ovlašten i posjeduje kompjuter za dijagnostiku, te mi sve to nepotrebno naplatio ili je to samo slucajnost da su se ovi kvarovi jednostavno desili jedan za drugim. Obzirom da mi kvar još uvijek nije riješen da li postoji mogucnost nekog kvara kojeg servis ne može dijagnosticirati.
ODGOVOR:Narancasto svijetlo o kojem govorite pali se kada postoji greška ili greške na sustavu za ubrizgavanje goriva . Navedeni sustav je vrlo složen i radi pod nadzorom kompjutera . Navedeni dijelovi koji su zamijenjeni pripadaju navedenom sustavu goriva ali postoji još nešto što nije ispravno . Prilikom dijagnostike navedenog sustava i zamjene neispravnog dijela potrebno je ponovo napraviti test kompletnog sustava kako bi sa sigurnošcu znali da je sve ispravno . Prilikom dijagnostike a u cilju otkrivanja svih eventualnih grešaka na motoru uz servisni kompjuter koristi se još dosta uredaja u tu svrhu , najvažniji faktor u svemu tome je osoba - majstor . Navedeni kvar se može defektirati i otkloniti .
na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 - TEMPERATURA ?

Datum objave: 17.11.2006 18:31:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Audi A3 1.9 tdi 66kw,2001g.Imam problem sa pokazivacem temperature vode.Kod davanja kontakta pri hladnom motoru pokazivac pokazuje oko 65 celzijusa(prije 60),dok pri radnoj temperaturi pokazuje izmedu 95 i 100 celzijusa,prije 90.Jel to problem u senzoru ili nešto drugo,te može li imati kakvih opasnosti da ne dode do pregrijanja motora?
ODGOVOR:Najprije treba ispitati kolika je stvarna temperatura motora i ukoliko je ista u redu uzrok treba tražiti u indikatoru temperature , elektricnim vodovima ili na instrument ploci . Temperaturu motora treba mjeriti preciznim termometrom a ne putem kompjutera .
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,5 - PROBLEM SA PALJENJEM

Datum objave: 17.11.2006 18:24:00
Slika
PITANJE: Imam opel kadeta 1989g (isuzu) 15d turbo intercoler,problem je sljedeci: do prije 10 dana mi je auto palio na pola kljuca,auto ide odlicno,no tada se javlja taj problem što nije htio paliti kao obicano vec iz nekoliko puta.Tako je loše palio 2 dana i onda uopce nije htio upaliti,verglao je ali nije htio sastaviti,tada sam ga odvezao kod majstora da vidi šta je i on je rekao da su svi grijaci otišli,promjenio sam sva 4 no auto opet kad je hladan slabo pali tj. iz drugog verglanja auto upali i trza te se ugasi.Treci put opet tako trza ali nekako upali i baci puno bijelog dima iza sebe.Kad se auto tek upali ispred suvozaceva sjedišta unutar komandne ploce cuje se nekakvo cudno tuckanje ili zujanje koje traje 10-15 sekundi (kad se zujanje cuje motor dosta nepravilno radi i trese se a kad prestane zujati auto dobije normalan zvuk i sve bude ok). Majstor kaže da je sa grijacima sve u redu i da je vjerovatno kompresija problem,no auto ide odlicno,ne dimi i ne troši ulje te ne mislim da je kompresija a majstor pita 500kn za samo mjerenje kompresije jer navodno treba naruciti nekekave brtve.Ja sam sumnjao na dovod goriva pa sam promjenio filter goriva no opet isto,sad mislim da je problem u pumpi za gorivo no nisam siguran te vas pitam kako saznati do cega je i kako to mogu sam provjeriti jer mi svaki majstor prvo kaže da odem izmjeriti kompresiju.
ODGOVOR:Postoji nekoliko razloga koji mogu biti uzrok radi kojih motor ne pali, zato treba krenuti nekim redoslijedom kako bi se došlo do rezultata . Ako su grijaci ispravni onda treba ispitati elektroniku grijaca preko koje dolazi struja na grijace i koja odreduje vremensko trajanje koliko dugo grijaci rade . Ako je to ispravno onda se može ispitati da li u sustavu goriva ima zraka koji uvijek stvara problem kod paljenja . Nakon ovoga može se razmišljati o mjerenju kompresije . Podatak o tlaku kompresije je vrlo bitan jer to govori u kakvom stanju je motor te da li je to razlog teškog paljenja motora . Cijena za mjerenje kompresije koju navodite nije velika jer se kod ovog motora mora demontirati usisni kolektor kako bi se došlo do diza a i same dize su specificne .
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9-TDI - NERJEŠIV PROBLEM ??

Datum objave: 17.11.2006 18:18:00
Slika
PITANJE: Imam izgleda jedan nerješiv problem za sada. Naime, vozim vec neko vrijeme VW Passat 1,9 TDI (81kw) iz 1998 godine te sam prije nekih mjesec dana osjetio pad snage. Dok je auto hladan još i ide nekako, a kad se ugrije u 5. brzini na nekih 100 - 110 km/h pri nekih 2200 o/min stisnem papucicu gasa auto jednostavno kao da se zaguši, više ne vuce i ide najviše do nekih 125 km/h. Tada ga ugasim i ponovno upalim i opet ide do te granice sa nešto slabijom snagom, kao da ima 75 KS,a ne 110 KS. Bio sam u obližnjem servisu, spojili smo ga na kompjuter, detektirali grešku (greška: tlak zraka grane), poništili grešku i auto je išao osjetno bolje nekih 2 dana. Nakon toga opet isto. BTW: Auto ne dimi ništa, ne troši ulje, išao je dobro i navodno je kompresija dobra. Da li je tu u pitanju senzor za protok/ doziranje zraka ili nešto drugo. Drugo, kazaljka za mjerenje temperature mi ne stoji tocno na 90 C nego nekih milimetar ili dva ispod 90 C ili kad se upali auto, kazaljka se odmah digne na nekih 50 - 60 C, Da li to ima veze sa senzorom temperature ili je to sve vezano? Vidim da je problem sa tlakom zraka cest problem na VW Golfu i Passatu pa me zanima da li je to netko i kako riješio.
ODGOVOR:Ako je tlak u usisnom kolektoru ( grani ) preniski , uzrok može biti regulator turbine ili sama turbina . Isto tako ne treba zanemariti ni suženje usisnih kanala u glavi motora . Kazaljka temperature nema utjecaja na navedenu pojavu . Greška na instrumentu temperature može biti elektricka samo je treba locirati . Sve što ste naveli može se riješiti .
HVALA NA POHVALI, ALI TO JE NAŠ POSAO !
16.11.2006. 23:02
bok ljudi, vlasnik sam automobila marke BMW i imao sam velikih problema sa tim autom, išao sam kod raznoraznih,nazovimo ih "majstora" koji su samo znali naplatiti NIŠTA i ugraditi vec rabljene dijelove. Toga mi je vec bilo stvarno dosta i uzeo sam stvar u svoje ruke i tako sam naišao na stranicu autoservisa Meic te kontaktirao cijenjenog gospodina,a potom i dogovorio servis u njegovom servisu. Covjek je pregledao, dijagnosticirao, a potom i popravio kvar koji me mucio pune dvije godine. Znaci od samog pristupa poslu, do krajnje tocke odklanjanja nekoliko kvarova koji su bili na mom autu, sve je odradeno kako treba i kako je i u redu da se odradi.Ljudi, samo sam htio svima ukazati na to da ako imate bilo kakav problem ili ako trebate savjet što da radite i kako, vjerujte mi, obratitie se tamo, vjerujem da ce vam pomoci isto tako kako je i meni pomogao i da cete na kraju biti zadovoljni s ucinjenim kao što sam i ja bio.
sve pohvale ljudima koji su zaduženi da autoservis Meic funkcionira tako kako funkcionira i želim Vam svima svako dobro i bilo bi super kad bi više bilo autoservisa kao sto je AUTO-SERVIS MEIC
Mario
ODGOVOR:
Poštovani , u današnje vrijeme kada su narušeni sustavi vrijednosti narocito na podrucjima struke i profesionalnosti lijepo je cuti rijec pohvale koju ste mi uputili . Odgovoriti cu vam , ja sam samo obavljao svoj posao . Hvala vam za to kao i za promicanje pozitivnog ugleda našeg servisa .
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO - UGRA?EN PLIN, ALI...

Datum objave: 16.11.2006 22:56:00
Slika
PITANJE: Nedavno sam ugradio plin u bravo 16 .16v i sve je ok,al ima jedna primjedba stavljen je sistem na usisnu granu s flandom koja je vjerojatno manjeg promjera nego rupa gdje se nalazi leptir gasa . Majstor mi je rekao da mu je smanjen usis i to se da primjetiti kad se prebaci na benzin,naravno slabije vuce,ocekivao sam kad prebacim na benzin da ce bit isto kako prije ali nije, pa me zanima da li se to tako radi, ako da zašto, da li se može podesit na prvobitno stanje što se tice benzina, a kod plina da li se može podešavat sistem tako da auto bude življi ili tromiji. .Usput, znam da se prilikom ovakve ugradnje plina gubi snaga al gdje je sad nestala ona snaga koja je bila prije na benzin.
ODGOVOR:Na navedeno vozilo trebali ste ugraditi sustav s plinskim injektorima i drugom pripadajucom opremom i tada bi motor išao normalno i na benzin i na plin . Navedeni sustav nije primjeren tom motoru .
na vrh Povratak na vrh

BMW 318 - GUMICE INJEKTORA

Datum objave: 16.11.2006 22:54:00
Slika
PITANJE: Koliko ide gumica po injector dizni 2 ili 1-na. Vozilo je BMW 318 i, E30, 550 t.km. Naime, oko prve i cetvrte dizne ima dosta benzina. Utijece li to na vecu potrošnju goriva?
ODGOVOR:Na jednom injektoru ima dvije gumice ( brtve ) , gornja i donja . Ako navedene gumice dobro ne brtve , motor na tom mjestu vuce zrak koji može utjecati na vecu potrošnju .
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9-TDI - UZROCI TREŠNJE ??

Datum objave: 16.11.2006 22:48:00
Slika
PITANJE: Imam Skodu Octaviju I iz 12. mjeseca 2004. 1.9 tdi 90k.s. 70.000 km problemi su:
1. pri kretanju trese, nekad više nekad manje ali uvijek kad je hladan(da li je to lamela?) Inace, to se dogada od proljeca a auto pazim i vozim svaki dan cca 100 km iskljucivo po autocesti. Ako je stvar u lameli da li postoji garancija (proizvodac propisuje garanciju 2 godine što još nije isteklo)U Stasnom se prave ludi.
2. trese volan pri brzini od 100-120 osobito pri nižim okretajima (5. brzina, 2000 okr/min.) Stavio sam nove Michelin gume, 3 puta ih balansirao, sve badava.
ODGOVOR:Uzrok trešnje ( trzanja ) prilikom kretanja je kuplung ( košara, lamela ) . Navedeni sklop se smatra da je potrošni materijal pa shodno tome proizvodac daje garanciju samo 10.000 km ili 6 mjeseci . Trešnja volana je druga prica a uzrok može biti : guma , felga , poluosovina , zracnost na prednjem ovjesu . U ovom slucaju svakako se treba pozabaviti i istražiti o cemu se tocno radi .
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 DITD - JAKO ZADIMI

Datum objave: 16.11.2006 22:45:00
Slika
PITANJE: Imam mazdu 323 DITD iz 1999 god i prešla je 95 tkm. Nemam nekih problema,ali primjetio sam da kod naglog pritiskanja gasa,kad se na 2500 o/min upali turbina,dosta jako zadimi (crni dim). Da li je to zbog loše kvalitete goriva ili nešto drugo? Auto je inace redovno servisiran.
ODGOVOR:Nije u pitanju gorivo . Uzrok treba tražiti u dizama ili manjoj kolicini zraka koja dolazi u cilindar . Uzrok može biti i loš filter zraka .
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - SKIDANJE OBLOGE VRATA

Datum objave: 16.11.2006 22:41:00
Slika
PITANJE: Dali ste ikada skidali obloge sa suvozacevih vrata opel corsa C. Ako jeste možete li mi objasniti kako. Ovo pitanje možda nije u vezi mehanike i motora ali možda imate iskustva. Zvucnik mi je riknuo,pa bih ga zamjenio.To bih pokušao sam.
ODGOVOR:Ako to niste do sada radili nemojte ni sada jer ce vam popucati plasticne kopce koje drže oblogu . Nacin na koji se skida obloga mogu vam pokazati direktno na vratima vozila .
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - SERVISIRANJE ?

Datum objave: 16.11.2006 22:35:00
Slika
PITANJE: Želio bih da mi date par savjeta o održavanju automobila sa fabrickim plinom u ljetnim i zimskim uslovima (narocito paljenje).Pri redovnom servisu,mjenjanje filtera od zraka,ulja goriva...da li treba nešto mijenjati i u plinskom sistemu? Navodeci da dnevno prelazim i do 150km pretežno na plin. Rijec je o reno cliu 1.2 60kw 1999 god (polovan, kupljen prije dva mjeseca u super stanju).
ODGOVOR:Vaše vozilo treba servisirati normalno kao što je predvideno po tvornickim preporukama . U praksi se pokazalo da je jako korisno mijenjati ulje svakih 10.000 km ili svakih 6 mjeseci . Održavanje plinskog sustava je jednostavno jer se svodi na zamjenu filtera svakih 20.000 km .
na vrh Povratak na vrh

NISSAN ALMERA - POTENCIOMETAR GASA

Datum objave: 16.11.2006 22:29:00
Slika
PITANJE: Molim Vas da li mi možete reci kolika je cijena za potenciometar gasa za vozilo Nissan Almera, 2001 godina, motor 1,5 i, benzinac (66 kW). Naime, vec duže vrijeme vozilo dok je na mjestu u leru nemirno radi, odnosno obrtometar skace od 900 - 1000 obrtaja, te prilikom vožnje vozilo "cuka" kada se dodaje gas. Da li receni kvar može prouzrociti kakvu vecu štetu na vozilu ukoliko se ne bi zamijenio još neko vrijeme, da li receni motori tvornicki moraju u vremenskom periodu od 10000 km koliko mi traje od izmjene do izmjene ulja, trošiti ulje (oko 2-3 litre ulja ), stavljam ulje Mobil 10-40.
ODGOVOR:Za cijenu navedenog dijela možete nazvati ovlašteni servis . Navedeni kvar može stvarati izvjesnu štetu na motoru jer je radi toga veca kolicina goriva koja ulazi u motor . Navedena potrošnja ulja je malo povecana , bilo bi u redu da je od 1 do 1,5 litre . Navedena potrošnja ( ukoliko nema nikakvog curenja iz motora ) najcešce se dogada na brtvenim prstenima ventila .
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 - PRI POKRETANJU NEMA SNAGE

Datum objave: 16.11.2006 22:23:00
Slika
PITANJE: Posjedujemo Opel corsu 1,2 16 v 6 godina stara 70.000 km sa automatskim mjenjacem.Imamo problem, ali ne redovito a javlja se vec dva mjeseca: Prilikom jutranjeg paljenja auta, upali ali kada se krene - zna se ugasiti i kao da nema snage pri pokretanju - kada krece, to je pri samom pocetku vožnje, zna se i ugasiti, medutim kada prijede npr. 30 km/h onda nema problema. Kada je motor zagrijan radi sve normalno.
U ovlaštenom Opelovom servisu su mijenjali: remen alternatora, pumpu za vodu i termostat ali problemi i dalje su prisutni.
ODGOVOR:Vaše pitanje je vrlo jednostavno medutim odgovor na njega bi bio dosta složen ako bih vam htio nabrojiti sve moguce uzroke . Postoji više od 15 uzroka koji mogu doci u obzir . Zato vam predlažem da napravite dijagnostiku sustava za ubrizgavanje goriva nakon koje cete tocno znati uzrok . To je ujedno i najjednostavniji nacin da se otkloni navedeni problem .
na vrh Povratak na vrh