Danas je: 03.03.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

CITROEN C4 1,4 i. 16V - NAKON 50 KM VOŽNJE , GUBI SNAGU ?

Datum objave: 04.05.2012 23:03:59
Slika
PITANJE:

Pozdrav, vlasnik sam automobila Citroen C4, benzinac, 1,4i, 16v, 2004g. Problem koji mi se događa je slijedeći : Kada automobil vozim "duže" vrijeme bez pauze (dulje od 50 km što i nije neka duga relacija) počinje se događati da automobil kao da gubi snagu okretaja u vožnji, tj. ne reagira ili sa zadrškom reagira na gas. Nakon što se problem počne pojavljivati u vožnji, ako se zaustavim na semaforu te nakon toga ponovo krenem iz lera, auto se jednostavno ugasi te ga treba ponovo upaliti. Poslije toga je moguća vožnja ravnomjernom brzinom do ponovnog zaustavljanja gdje se problem može ponoviti (i najčešće se ponovi). Nakon što se auto ugasi i ostavi preko noći, drugi dan sve radi uredno. Neke stvari koje sam ja primjetio vezano uz navedeno su : - problem se ne dešava u gradskim vožnjama - problem se manifestira ako su vanjske temperature oko ili preko 30C. Prošle godine su u ovlaštenom servisu mijenjane svjećice i bombina. Auto ima oko 80000 pređenih kilometara. Za sada mi nitko nije dao neki odgovor koji bi ukazivao na potenacijalni uzrok problema, pa se zato obraćam Vama obzirom na dobar glas koji vas prati :) Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Točan uzrok se može znati samo nakon ispitivanja vozila ( najbolje u momentu kada se pojavi opisani problem ) , sve ostalo su samo nagađanja i pretpostavke . Navesti ću moguće uzroke bez mogućnosti ispitivanja vozila : ragulator tlaka goriva, pumpa za gorivo, injektori, senzor bregaste osovine, senzor tlaka zraka, lambda sonda, senzor temperature usisanog zraka, senzor položaja zaklopke snage, EGR ventil, električna instalacija motora , sustav za stvaranje iskre na svjećicama, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,9 TDI PD - KVAR OD KOJEGA BOLI GLAVA ?

Datum objave: 03.05.2012 23:44:04
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću.imam jedno pitanje za vas te se nadam da će te naći riješenje za moj problem.Vozim auto Golf 5 1,9 tdi iz 2007 godine,66kw s prijeđenih 150000km te sa njim imam jedan problem.Kad je auto dobro ugrijan kad se napravi nekad 100 a nekad i više kilometara od puta dešava se da počne trokirati,cukati na obrtajima nekad od 1800-3000 kao da mu fali nafte ,to se nekad desi i traje 5, min a nekad par minuta i kad dodam gas povećavajući brzinu nekad prestane a nekad nastavi podrhtavati ali i dalje ubrzava i ade nema nikakvog dima te ne prebaciva u safe mod računalo.U dva servisa sam bio u Splitu ali na dijagnostici ne javlja nikakvu grešku pa čak ni ondan kad je gledano i u vožnji s laptopom spojenim.Napominjem da se je čak 2 puta ugasilo auto dok smo čekali na semoforu i dok je radio u leru.Inače auto normalno pali ujutro ili kad je ugrijan a tad nije htjelo upaliti već nakon dužeg verglanja a drugi put je upalilo iz prve kad se ugasilo jer je mehaničar na usis start spreja ubacio malo.Nakon toga su izmjerili tlak goriva na manometar te rekli da nije dovoljno visok.Promjenili su tandem pumpu koju su stavili s drugog ispravnog auta te rekli daje do nje ali nakon 100 km opet je auto počelo cukati na istim okretajima.U drugom servisu su stavili novu dobavnu pumpu s plovkom novu i filter goriva ali opet ista stvar.Tada oni ponovo stavljaju svoju tandem pumpu tvrdeći da ova prije stavljena možda nije ispravna ovu smo skinuli s karambioliranog auta koji su oni imali u garaži.Ali opet nakon 200 km se javlja isti problem,nakon toga skidaju poklopac ventila te gledaju bregastu i vade je vani ali njezina istrošenost je u granicama normale za te kilometre kažu da je ne treba mjenjati.Onda skidaju i čiste agr ventil,mjenjaju rele pumpe ali opet isti problem,Odvozim auto od njih olakšan za par tisuća kuna te više ne znam šta dalje jer svi tvrde da nema nikakve greške na računalu te da je problem utvrdit kvar.Još su htjeli u servisu da mjenaju gumice na diznama ali auto pali ujutro normalno pa ne znam dali bi dobio nešto s tom izmjenom osim novog troška.Napominjem jednu meni čudnu stvar ako se auto vozi lagano po gradu nema nikakvih problema ali kad je na brzo cesti te na većim dionicama javlja se ponekad ovaj problem ali nije stalno več u 200-300 km javi se par puta i onda nestane.Molim vas savjet ako ste ikad imali sličan problem te kako ga riješiti jer više ne znam gdje da odvedem auto jer svi bi mjenjali pa ako bude zahvaljujem te vas pozdravljam matko

ODGOVOR:

Na žalost postoje kvarovi koji su vrlo zahtijevni za defektažu za koje treba potrošiti puno vremena i ispitivanja da bi se isti otkrili . Isto tako trebate znati da od takvih kvarove osoblje servisa boli glava a Vama bi najređe platili kompletan ručak s pićem , samo da nist došli u servis jer su s takvim kvarovima u gubitku . Pokušajte se staviti jedan trenutak u njihovu poziciju . Vjerujte svakom servisu je stalo da ste zadovoljni njihovom uslugom i sve što rade , rade u dobroj vjeri , to je moje subjektivno mišljenje . U ovom slučaju Vi ste vlasnik vozila koji ima problem i zato pokušajte pronaći servis koji se hoće baviti Vašim vozilom . Tada navedite sve teškoće koje Vas prate po pitanju kvara koji se povremeno javlja i koji do sada još nije defektiran . Ovom prilikom ne bih navodio moguće neispravnosti jer od toga ne bi imali koristi . Vama treba samo točan podatak što je neispravno a ne nakakvo nagađanje . Stručnim pristupom, strpljivim ispitivanjem vjerujem da se kvar može otkriti .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,6 i. 16V - DA LI JE MOŽDA AUSPUH ?

Datum objave: 03.05.2012 23:06:39
Slika
PITANJE:

Evo moga problema s automobilom LAGUNA 1998, 1.6 16V: Zvuk motora, kada radi pod opterećenjem i na malo većem broju okretaja, vidno se promijenio u odnosu na raniji, normalan. Ono što mi se ne sviđa sliči na zvuk kada je auspuh pregoren (iako sasvim malo). Dolazi s prednje strane, kao da je od samoga motora ili od spoja s ispušnim sustavom. Dva automehaničara su mi, onako "na prvu", dijagnosticirali da se radi o ispušnoj grani, vjerojatno na spoju ili je negdje napukla (što, navodno, nije rijedak slučaj i kod ovih automobila). To se i meni čini racionalnim objašnjenjem, pogotovo zato što je prije pojave ovoga zvuka postojao problem na obujmici spoja ispušnog lonca (ta obujmica je bila potpuno strunula pa je zamijenjena novom, međutim pošto to nije sasvim dobro dihtalo auspuh-majstor mi je to riješio pomoću kita) pa pretpostavljam da je tada prilikom pomicanja kompletnog auspuha lako moglo doći do naprsnuća sigurno već ionako trošne ispušne grane. Ali, ono što me tu zbunjuje je činjenica da se to događa samo kada se motor "napreže", npr vožnjom uzbrdo, dok se u situaciji bez naprezanja (lagana vožnja na ravnici ili nizbrdo) taj fantomski zvuk ne čuje. I što mi je još čudnije: ako vozim uzbrdo, dakle naprežem ga i sasvim dobro čujem taj zvuk, kada pritisnem kvačilo zvuk nestaje iako motor i dalje držim na gasu na 3000 ili više okretaja. Ne vidim kakve veze ima zvuk auspuha koji propušta, s kvačilom. To mi ne sliči na zvuk bilo kakvog problema s kvačilom (koje inače dobro funkcionira). Čini mi se da problem nije baš tipičan jer opis nisam pronašao nigdje na webu, ali ipak vjerujem da ste u svojoj praksi već imali neki sličan slučaj i da mi možete dati neko racionalno objašnjenje i sugestiju. Zhvaljujem uz srdačan pozdrav. ZA

ODGOVOR:

U ovom slučaju nema velike mudrosti niti filozofiranja . Vaše vozilo treba pregledati stručnjak i tada isti može odmah reči , što je neispravno i predložiti rješenje . Ako dođete do mene ja ću za vas obaviti besplatan pregled i predložiti rješenje . Bez neposrednog uvida na vozilu nema nikakve koristi da teoretiziram i navodim brojne razloge jer Vi od toga ne bi imali koristi .

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 528 i. - SVE JE ISPRAVNO A MOTOR NEMA SNAGE ???

Datum objave: 03.05.2012 22:51:55
Slika
PITANJE:

poštovani molio bih vas da mi pomognete oko jednog problema vlasnik sam bmw-a e39 528 i 1998 godine na autu je sve ispravno spajan je na tester nema nikakvih grešaka ne troši ulje tako da mislim da je motor dobar ali mi nije jasno zašto auto slabo prima gas probao sam nekoliko takvih auta ali ovaj ide znatno slabije od njih a nema nikakvih drugih smetnji osim toga pa bih vas molio da mi odgovorite što bi moglo bit u pitanju. unaprijed hvala

ODGOVOR:

Nije točna činjenica da je na vozilu sve ispravno a da motor nema potrebnu snagu i ubrzanje . Da je to tako Vi mi na bi pisali . Greške sigurno postoje samo ih treba znati pronači i otkloniti . Najčešće neispravnosti su : faza, kompresija, suženje usinih kanala, djelomično začepljenje auspuha, filteri, tlak goriva, injektori, loša iskra na svjećicama, pojedini senzori motora, mjreč mase zraka, davači impulsa na bregastoj osovini, lambda sonda , električna instalacija, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

CHRYSLER VOYAGER 2,5 TD - RJEŠENJE S OTPORNIKOM ?

Datum objave: 02.05.2012 23:13:27
Slika
PITANJE:

Postovani, zahvaljujem na odgovorima kojima ste mi do sada pomogli. Naime, ja bih htio sada pomoci svima koji imaju slican problem. Na mom voyageru 2,5 td 1998 g. dloazilo je do gubitka snage na 2000 obrtaja(safe mode) ili ponekad nemiran rad i trzanje. Naisao sam da na dizni sa senzorom nema otpora. Otkopcao sam zice potpuno i stavio otpornik od tocno 100 ohma kako je netko naveo na engleskom forumu za neki potpuno drugi model auta ali izgleda je univerzalan signal. Sada auto normalno radi i ima normalnu ubrzavanje (nova takva dizna je oko 500€) Neki modeli ni nemaju ovu dizna a imaju Obd2 i visokotlacnu pumpu nadziranu ecu- om. Kako ova preinaka ima efekta i da li moze stetiti (meni nema problema nikakvih i potrosnja u prosjeku do 8 l) motoru ili samo performanse se smanjuju i agilnost motora. Samo bih htio pomoci drugima a i da nas o ovome vi strucno posavjetujete. Lijep pozdrav.

ODGOVOR:

U svojim odgovorima nikada ne dajem savjete za polovična ili za neodgovarajuća rješenja . U ovom slučaju bih također savjetovao da se ugradi ispravna diza s davačem impulsa bez obzira da li je njezina cijena 500 ili 2.500 eura . Razlog za to je jednostavan , nikakv otpornik ne može zamijeniti dizu koja pravovremeno daje impuls ECU računalu motora o trenutku paljenja .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 i. 16V - ZABRINJAVA POTROŠNJA ULJA ?

Datum objave: 25.04.2012 08:40:21
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim Vas za savjet. Čuli smo se telefonski jučer oko 17 sati popodne. Naime imam Opel Corsu 1.2 16v iz 1999., prešao sam 167 000 km. Primjetio sam da mi troši ulje, pa sam dolijao cca 0,8 l ulja CASTROL (10w40). I opet mi je potrošio, razmak u kilometraži od tog dolijevanja i ponovne provjere 2000 km. Isto tako ako je upaljen cca 5-10 min na mjestu, kad krenem u 1 brzini iz auspuha mi izlazi plavičasti dim, što me malo zabrinjava. Kasnije 2,3,... brzina tog dima više nema. Isto tako nakon kratke vožnje osjećam kroz ventilaciju čudan miris – u smislu kao da se nešto "peče". Što bi moglo biti!? Prije 9000 km sam otvorio sam sav motor jer mi je miješao ulje i vodu! Promjenjeni su svi dihtunzi, novo ulje, antifriz, ventili pobrušeni gumice nove..... GORAN NOVAK 095-817-8226 Prelog email: goran7@net.hr Unaprijed zahvaljujem!!! Srdačan pozdrav!!

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje samo na dva načina .  Prvi način je preko vodilica ventila za to ste rekli da ste to radili  ( nadam se kvalitetno ) . Drugi način je preko sustava klipnih prstenova i cilindara . Pregledom motora nije teško utvrditi na kojinačin motor troši ulje . Dim koji vidite na auspuhu nastaje također od ulja koje na spomenuta dva načina ulazi u komoru za izgaranje i nakon toga kroz auspuh u atmosferu . Ventilacija je druga ptiča i također se može neposrednim uvidom otkriti uzrok . Najprije treba pregledati motor ventilatora i čistoću ventilacijskih kanala .

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 316 i. - PLAVO BIJELI DIM NA AUSPUHU ?

Datum objave: 27.04.2012 09:30:03
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Imam BMW E46 316i (1.8 85kW) 2002 godina. Kada ga upalim nema nikakvog dima i auto mirno radi. Nakon par minuta rada na leru, pritiskom gasa izbaci plavo-bijeli dim. U vožnji ne dimi. Promijenio sam ulje BMW 5W30, uljni separator i lambda sondu. U čemu bi mogao biti problem? Unaprijed hvala na odgovoru. Lp

ODGOVOR:

Detaljan opis u vezi dima koji vidite ukazuje da se dim stvara od ulja koje ulazi u cilindar/cilindre kroz vodilice ventila . To je četa pojava kada dođe do dotrajalosti brtvi na vodilicama ventila ili do istrošenosti samih vodilica ventila . Ako je to tako , rješenje je demontaža glave motora i uređenje glave motora . Mijenjaju se sva brtvila glave i radi kompletna obrada glave motora .

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA AVENSIS - NEUGODNOSTI S PETOM BRZINOM ?

Datum objave: 27.04.2012 09:16:30
Slika
PITANJE:

Dobar dan! vozim Toyotu avensis 2003 g. i do sada nisam imao nikakvih problema,ali prije 3 tj.počeo mi je mjenjač izbacivati iz 5 brzine,te sam ja odvezo auto u Toyotin servis da pogledaj kakav je kvar,e a sad tu postaje problem pošto auto je trebao ići na dijagnostiku da se vidi kakav je kvar,ali "tamo"neki se javio i reko da je to otišla 5 brzina i uključivač,dobro ja pitam za cijenu i gospodin napravi ponudu i kaže da se djelovi moraju naručiti iz Beča a cijena 4100 kuna,a tu postaje još zanimljivije jer ja sam ponudu uzeo sa sobom i drugi dan sam zvao da naruče djelove,kad gospodin kaže trebate platiti akontaciju 30% od cijene,ajde ja platim.djelovi dođu za 2 dana,a mene zovu da dovezem auto za tjedan dana gdje sam naravno poludio jer sam dao novce i još moram čekat,za tj.dana kad sam dovezo bio je gotov u danu,dođem po njega idem probat na autoput i šta se desi opet izbacuje iz 5 brzine kao da nije ništa ni popravljano,gdje sam ja poludijo odvezo auto nazad "Gospodi" u servis i da mi kažeju da je to nemoguće da opet izbacuje,a ja sam reko da imam baš vremena ida bi ih došo zezat s takvom stvari a još sam im platio 4100 kuna.auto je ostao u servisu i sad me zove frajer i kaže da su oni išli sa "JEFTINIJOM VARIJANTOM" ali "NIJE POMOGLO" pa sad kažeju da bi trebalo još nešto promjeniti šta bi me dodatno koštalo još 5000 kuna,i da trebam čekatiu još tj.dana gdje sam ja skroz poludio,!ali mene sad zanima koliko inače košta takav popravak i jel se svugdje toliko čeka u servisima? Hvala!

ODGOVOR:

Pitanje koje ste mi postavili nije tehničko nego je više pravne prirode . Kada postoji bilo kakav kvar u mjenjaču , dijelovi se ne naručuju unaprijed . Razlog je što se ne može znati koji dijelovi mjenjača su neispravni dok se mjenjač ne skine i ne rastavi . Nakon detaljnog pregleda svih dijelova mjenjača sigurno se zna što je neispravno i što sve treba naručiti . U Vašem slučaju bi bilo logično da je napravljeno isto tako . Vi ste trebali dovesti vozilo u servis da se demontira i rastavi mjenjač i da se tada naruče svi potrebni dijelovi . Vozilo je trebalo biti za to vrijeme u servisu dok se čekaju dijelovi  ( bez obzira da li Vi poludili ili ne ) . Za čekanje dijelova nije odgovoran servis jer dijelovi mjenjača se uvijek čekaju i naručuju . Vi ste izabrali vozilo Toyota i trebate biti svjesni da se na neke dijelove treba čekati . Da ste kojim slučajem imali vozilo iz grupacije VW, Audi , dijelovi koji se naruče stižu za 24 sata . Jedina greška servis je što nisu postupili na način koji sam opisao . Tada bi Vi unaprijed znali da ćete biti bez vozila onoliko koliko se čekaju dijelovi i koliko je potrebno za popravak mjenjača . Cijenu ne treba komentirati ma kolika ona bila , jer je određuje proizvođač .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,3 S - PUNO TROŠI, TEŠKO PALI ?

Datum objave: 26.04.2012 22:19:45
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim Skodu Feliciju 1.3 (karburator) i imam velikih problemasa potrosnjom goriva kao i sa paljenjem kada je vozilo hladno tj. ujutro. Kada upalim auto pojavi se veliki oblak bijelog dima i to traje nekoliko minuta dok se auto malo ne zagrije.U tijeku voznje nema dovoljnu vuču i ponekad zatrza.Takodzer mi je se povecao nivo ulja u motoru i mirise na benzin.Radio sam stelovanje karburatora i to sa nekako sve rijesio ali mi je se to opet sve ponovo javilo.Neznam sta da radim,da li da kupim novi karburator i koliko on kosta. Unaprijed zahvaljujem na vasoj pomoći.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu trebate provjeriti ispravnost brtve glave motora jer ona može biti uzrok pojave bijelog dima . To se događa kada rashladna tekućina ulazi u cilindar . Drugi problem može biti pump aza gorivo jer kroz pumpu može benzin ulaziti u karter i u ulje . Treći uzrok može biti sam karburator . Ako je neispravan karburator , motor loše radi, povećana je potrošnja goriva i motor teško pali . Uz to provjerite još : podešenost ventila, podešenost predpaljenja, kompresiju .

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,2 i. - DA LI JE POTREBNA GENERALKA ?

Datum objave: 25.04.2012 15:01:26
Slika
PITANJE:

Poštovani Radi se o Opel Omega 2,2, 1999god. Plin BRC. Auto troši puno ulja, imam osječaj da nema ni snage koliko bi trebao imati za automobil od 145KS. Upravo sam se vratio sa 300km puta i pred kućom se počelo čuti lupanje ventila i upalila se lampica do ulja, poslje jednog paljenja na oblišnjoj benz. pumpi. Ulja ima do maximuma. Automobil ima stvarnih 300 000km. Dali je to generalka na pomolu??

ODGOVOR:

Motor Všega vozila može trošiti ulje kroz vodilice ventila i u tom slučaju s euređuje glava motora . Drugi način potrošnje ulja je kada su istrošeni klipni prstenovi i cilindri . U ovom slučaju se govori o generalnom popravku . Pregledom motora može se utvrditi da li je dovoljno samo urediti glavu motora ili je potreban generalni popravak .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - OPRUGA OVJESA ?

Datum objave: 22.04.2012 08:41:03
Slika
PITANJE:

Vozim Peugeot 307HDI 2.0 110 KS, 2003. godište. Prije par dana sam prilikom pokušaja da krenem sa parkinga ustanovio da mi je pukla opruga prednjeg lijevog amortizera. Nažalost, pri tom se oštri dio opruge zabio u gumu i probušio, tako da sam ostao i bez nove zimske gume. To da se požalim... Pitanje je šta mi preporučujete: da ugradim polovnu oprugu sa otpada ili da ugrađujem nove opruge (poznato mi je da u tom slučaju mjenjam obje). Hvala unaprijed Bojan

ODGOVOR:

Vi i Vaše vozilo zaslužujete najbolje i zato nemojte razmišljeti o rabljenoj opruzi . Ugradite novi par opruga jer ćete tako kvalitetno i dugoročno riješiti problem . Svako drugo rješenej nije kvalitteno a može biti znatno skuplje .

na vrh Povratak na vrh

IVECO 35 S - PUKLA RADILICA ?

Datum objave: 21.04.2012 18:17:17
Slika
PITANJE:

iveco 35s12 uradita generalka druga specijala nakon 7000 km puklo koljenasto vratilo na 4 klipu bez zaribavanja ležajeva .žašto-molim savjet

ODGOVOR:

Najčešći uzroci su konzole glavnih ležajeva radilice, greška u samoj radilici , odstupanje od osi simetrale same radilice .  Radi toga  se javljaju vibracije u rotacionom gibanju radilice, veliko oprerećenje i zamor materijala . Provjerite gnijezda glavnih ležajeva bloka motora i ako ima odstupanja ugradite drugi blok motora ili drugi motor .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,9 D - MOTOR SE IZNENADA UGASI ?

Datum objave: 20.04.2012 16:14:26
Slika
PITANJE:

Poštovani gospidine Meiću! Ranije sam Vam se obraćala i Vi ste me dobro posavjetovali u vezi plavog dima - u pitanju su bili grijači! Sad imam opet problem koji traje oko mjesec dana. Imam reno clio II 1,9 D, 47kw-2001.Naime, pri malom broju obrtaja(ler,prva,druga)motor loše radi-kao da mu dodajem i puštam gas.To se osjeti i u kabini i vani. Majstor ,koji nam inače održava auto, je pregledao filtere, zraka u gorivu nema,neki senzor, kompjuterskom dijagnostikom i ništa nije mogao naći.Pretpostavio je da su dizne,a on to ne radi. Juče se ugasio u leru(prvi put)-upalila se lampica grijača. Ugasila sam i upalila ponovo i nastavila vožnju. Nakon 5 min.upalile su se sve lampice i auto se ugasilo u vožnji. Jedva sam zaustavila(nizbrdo, a kočnice nisu radile). Nakon toga sam par puta palila,a auto se gasilo.Napokon sam upalila i bez problema došla kući. Majstor ga ne može danas primiti,pa Vas molim da mi objasnite gdje je nastao kvar. Unaprijed se zahvaljujem na odgovoru!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba pregledati sustav dobave goriva ( rezervoar , filter goriva, dize, cijevi dovoda goriva ) ako jeto dobro može se krenuti u slijedeće ispitivanje i to : senzor radilice, sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer ) , visokotlačna pumpa, električna instalacija motora , mehanički uzroci u motoru . Nakon dobro obavljenog ispitivanja koje sam spomenuo sigurno ćete otkriti kvar.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - POVREMENO NEMA SNAGE ?

Datum objave: 19.04.2012 13:47:41
Slika
PITANJE:

postovani,pratim vas sajt cesto ali ne nalazim svoj problem medju vasim odgovorima,posjedujem passata tdi 96kw 2001 i imam problema s njim,nedavno mi je auto pocelo trzati negdje nakon 2500 obtaja i tako neko vrijeme i stalo je,da bi zatim opet se pojavio taj problem ali nedugo zatim auto uopste nece da ide mislim nema jacine kao da nema turbine,nece da ubrzava uopste pa bi vas molio ako bi mi mogli reci neki konkretan odgovor,auto ima negdje 240000 predjenih kilometara..lijep pozdrav

ODGOVOR:

Točan uzrok radi kojega motor prekida i radi kojega nema snage se može znati tek nakon dijagnostike Vašega vozila . Moguće neispravnosti su slijedeće : senzor pedale gasa, EGR ventil, nečist rezervoar, filteri, mjerač mase zraka, senzor temperature motora, vakum pumpa, regulacioni ventil turbine, sustav za upravljanje turbinom , dize , električna instalacija motora, senzor radilice, senzor položaja pedale kočnice, upravljačko računalo motora .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - ZAŠTO SE MOTOR GASI ?

Datum objave: 18.04.2012 08:50:34
Slika
PITANJE:

postovanje gospodine . imam problem na ford fokus 1.8tdci 2002god.gasi se u voznji stane minut upali i ide dalje na dijagnostici pokazalo senzor radilice ja promjenio i opet isto ponovo promjenim senzor radilice i opet isto ponovo pokaze senzor bregaste i njega promjenim i opet isto sta ti mislis. pozdrav

ODGOVOR:

Nije dobro da jedna osoba radi dijagnostiku motora a druga da otklanja kvarove . Na taj način se događa da zamijenite dio koji može biti ispravan . To se upravo dogodilo i Vama . Kada se očita kvar senzora radilice , uzrok ne mora biti baš senzor radilice nego nešto drugo . Moguće neispravnosti su : konektor senzora radilice, električna instalacija od motora do upravljačkog kompjutora motora, kompjutor motora, zrak u sustavu goriva, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, dize, senzor temperature motora, mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 1,6 HDI - SPOJKA ?

Datum objave: 17.04.2012 17:24:03
Slika
PITANJE:

Poštovani Imam auto Peugeot proizveden 2005. godine koji je prešao 65000 km. Radi se o vozilu Peugeot 407 1,6 HDI – VF36D9HYB21353099. U posljednje vrijeme dok radi motor ponekad ne mogu ubaciti u brzinu. Otkrio sam da ako ugasim auto pomaknem ručicu mjenjača nekoliko puta , upalim i ponovo ga mogu voziti i mjenjati brzine. Pitanje dokle. Po nekim dostupnim informacijama potrebno je zamjeniti korpu kvačila, lamelu kvačila i dvomaseni zamašnjak. Možete li mi objasniti zašto sve ovo treba zamjeniti? Što bi mogao biti očekivani kvar? LP Damir Šplajt Kutnjački put 13 Zagreb damir.splajt@vip.hr 091-2704986

ODGOVOR:

Lamela , korpa kvačila, potisni ležaj i dvomaseni zamašnjak su jedna cjelina ili jedan sklop . Preko navedenog sklopa se prenosi okretni moment motora na pogonske kotače . Uloga sklopa je da omogući komforno mijenjanje stupnjeva prijenosa . Svaki Valsnik vozila može taktizirati i zahtijevati da se zamijeni samo neki od spomenutih dijelova ( radi uštede ) . Međutim praksa je pokazala da se ne isplati taktizirati jer se može dogoditi da nakon zamjene lamele i korpe nakon kračeg vremena otkaže i zamašnjak . Tada se opet treba demontirati mjenjač , poluosovine, i sve potrebno . Naravno da je to opet dodatni ( nepotrebni ) trošak . Kada se demontira mjenjač , tada se jasno vidi stanje svih dijelova o kojima sam govorio . Za dodatne informacije možete me nazvati na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TD - VIBRACIJE MOTORA ?

Datum objave: 16.04.2012 16:01:24
Slika
PITANJE:

Pozdrav Imam Golf 3 1.9 TD iz 1993 god. Pali iz prve bez problema, ali kad motor radi, mnogo drma. Vibracije u pocetku su velike na volanu i ostalu,kad je u ler-noltoj brzini. U voznju vibracije nestaju, ali opet se javljaju kad stanem i je u ler. Narocito vibracije su velike na hladnom vremenu nego vrucem (vremenu). Posle duze vreme vibracije malo se smanjuju, ali u vecoj brzin iz nad 70 km/h motor je bucnji. Evo prilog video-snimak: Video motora: http://www.youtube.com/watch?v=Wpx-LtmGqbQ&feature=youtu.be Video volanu: http://www.youtube.com/watch?v=hGdW0DK04NY&feature=youtu.be Zahvaljujem Vam se sa poshtovanjem!

ODGOVOR:

Vibracije motora koje ste opisali mogu nastati radi slijedećih razloga : nejednolika kompresija motora, lošiji učinak jednog ili više cilindara, dize, nosači motora, ispušni sustav, visokotlačna pumpa . Pregledom Vašega vozila lako se može utvrditi što je uzrok vibracija i odmah se može predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO KALOS 1,4 i. - MOTOR NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 15.04.2012 17:21:38
Slika
PITANJE:

Pozdrav, vozim Kalos 2005 godište 1.4 8V, počeo mi je koji put trzat, ali lagano u vožnji, meštar mi je rekao da trebam kabele svjećica zamjenit jer iskre kada u mraku gledaš u upaljen motor. Nisam ih mjenjao odmah i tako vozim već 8 mjeseci, nekidan kad sam upalio auto tresao se u radu, kad sam otvorio haubu treći kabel s lijeva je bacao iskru vanka (kao da nije radio jedan cilindar). Kupim kabele, spojim po redu kako su i stari spojeni, međutim više ne pali, samo vergla u nedogled, vratim stare kabele ne pali niti sa njima više. Šta mi je radit? I još da spomenem, kabel koji je bacao iskru okolo kad sam ga ištekao po svjećici je bio kao neki bijeli prah (kreda).

ODGOVOR:

Ako ste dobro stavili kablove za svjećice ( točno po redoslijedu ) i ako motor neće učaliti moguće je da je pregorila bobina ili kompjuter motora . Loši kablovi za svjećice mogu izazvati kvar kompjutora motora . Zatražite da Vaše vozilo pregleda najbolji stručnjak i neka predloži rješenje .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - NE MOŽE PREKO 3.000 o/min

Datum objave: 15.04.2012 17:14:04
Slika
PITANJE:

postovanje,pitanje: nedavno sam kupio golf iv tdi 2000g,66kw. preslo 1400000km,redovno servisiran, prilikom voznje na autoputu nisam uspio dostici zeljenu brzinu,tj kao da auto nema snage,drzim papucicu gasa do kraja i dugo sam vozio dok nije dostigao nekuh 140km/h,naravno kratko sam vozio i vratio se doma,pokusao sam prvom i drugom brzinom da startujem al opet nisam mogao postici zeljeno ubrzanje,nego se lagano pokrenuo kao da je tempiran na 3000 obrtaja,molim savjet,unaprijed se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu najprije treba ispitati sustav dobave goriva, sustav za upravljanje motorom , mehaničko stanje motora i nakon toga se može dati točan odgovor na Vaše pitanje . Moguće neispravnosti su : mjerač mase zraka, ventil za rasterećenje turbine, senzor tlaka zraka, sustav za regulaciju tlaka turbine, senzor pedale gasa, EGR ventil, regulator količine goriva, dize, filteri, nečist rezervoar, visokotlačna pumpa, začepljen auspuh, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 B5 1,6 i. - MOTOR TEŽE PALI ?

Datum objave: 15.04.2012 16:59:57
Slika
PITANJE:

Poštovani, najprije se iskreno zahvaljujem na dosadašnjim savjetima i nesebičnoj pomoći. Na svojem vozilu Audi A4 B5 1997.god motor 1.6i ADP imam slijedeci problem: auto na paljenju duže "vergla", te ne pali uvijek "na zub" (nije do alternatora ili akumulatora), već sve češće i češće treba nekoliko sekundi da bi upalio. U slučaju kada kod paljenja vergla, kada upali, osjeti se izraziti miris benzina i na auspuhu jače dimi bijeli dim. Miris benzina je izrazit dakle svaki puta kada na paljenju vergla, te se miris osjeti i nekoliko minuta dok je auto u leru. Čini mi se (nisam potpuno siguran) da je do problema sa paljenjem i kasnije dimljenja došlo nakon što su čišćene benzinske diznice na vozilu. auto je uredno održavan na redovnim servisima, te je nedavno mijenjano: visko na ventilatoru hladnjaka, svjećice, kablovi svjećica, termo-prekidač na glavi motora, čišćen i dijagnostički podešavan leptir gasa, itd. Imate li kakav savjet ili uputu kako točno utvrditi razlog kvara i što je za provjeriti i učiniti?

ODGOVOR:

Motor može teže paliti radi nekoliko razloga i to : loša iskra na svjećicama ili izostanak iskre na svjećicama, premala količina goriva na injektorima, izostanak goriva na injektorima, mehaničko stanje motora . Najbrži način je da u momentu kada motor ne pali utvrdite da li je uzrok iskra na svjećicama ili količina goriva na injektorima . Ako je iskra na svječicama loša , ispitivajte dalje sustav paljenja . Ako je iskra na svjećicama dobra ispitivajte sve komponente sustava ubrizgavanja . Uz to provjerite i vrijeme ubrizgavanja goriva ( kod hladnog motora to treba biti oko 15 ms ( mili sekundi ) . Ako je dobro i jedno i drugo ispitajte mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh