Danas je: 22.12.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

CITROEN XSARA PICASSO 2,0 HDI - NE RADI KLIMA UREĐAJ ?

Datum objave: 11.04.2012 16:07:41
Slika
PITANJE:

Poštovanje, imam Citroex Xsara Piccasso 2.0 HDi, 2003 godište. Prešao 130 000 km. Od nedavno mi ne radi klima uređaj (automatski). Kada ga pokušam upaliti na tipku AUTO, uopće se ne čuje karakterističan klik pri paljenju i klima se uopće ne upali. Primjetio sam da se pri pokušaju paljenja kline na display-u (desno od oznake željene temperature u kabini, na mjestu decimalne točke) pojavi točkica koja se par puta upali i ugasi. Klima je punjena plinom prošlo ljeto i do nekidan je radila bez problema.

ODGOVOR:

Najčešći uzrok radi kojega ne radi klima uređaj je nedostatak rashladnog plina . Tada u sustavu klime nema dovoljno tlaka i kompresor se ne može upaliti . Na Vašem vozilu treba najprije provjeriti koliko ima plina i nakon toga staviti UV boju u sustav i potrebnu količinu plina. Tada će najvjerovatnije sustva početi raditi . Nakon 15 dana treba opet obaviti kontrolu i provjeriti da li na nekom od brojnih mjesta dolazi do propuštanja plina. Radi te kontrole se stavlja i UV boja u klima uređaj  i to je najjednostavniji način da se obavi kontrola propuštanja .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,4 i. 16V - MOTOR SE ODJEDNOM UGASIO ?

Datum objave: 11.04.2012 15:31:12
Slika
PITANJE:

Renault Megane 1,4 16V Classic 2002.g. U vožnji u jednom tremutku se čulo nešto kao usis zraka, i auto se prilikom zaustavljanja na pješačkom prijelazu ugasio. Djelatnik HAK-a napravio dijagnostiku računalom, 1 i 4 cilindar dobivaju lošu smjesu. Sutra sam ga uredno upalio, nakon nekoliko stotina metara opet isto. Odveo automobil u servis. Kompjutorska dijagnostika nije otkrila nikakav kvar. Automobil uredno vuče.

ODGOVOR:

Niste postavili nikakvo pitanje samo ste konstatirali činjenice. Servis u kojemu se nalazi Vaše vozilo treba obaviti kompleno ispitivanje na motoru a ispitati treba : mejhaničko stanje motora ( faza, kompresija, usisni kolektor ) , sustav paljenja ( iskra na svjećicama, probijanje visokog napona ) , sustav elektronskog ubrizgavanja goriva ( svi senzoori motora, davači impulsa , aktuatori, injektori, tlak goriva , računalo motora , električna instalacija motora ) . Nakon stručnog ispitivanja svega što sam nabrojio sigurno ćete znati što je neispravno i cijenu popravka . Na taj način barem mi radimo . Kvar ne otkriva kompjuterska dijagnostika nego osoba , stručnjak .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 270 CDI - MOTOR ILI MJENJAČ ?

Datum objave: 11.04.2012 12:16:47
Slika
PITANJE:

POSTOVANI imam mercedesa c 270 cdi 125 kw presao 188000 godina 2001. Auto se u zadnje vrijeme ponasa cudno tj.u leru kad stojim na semaforu ili kad sam u mjestu dok drzim papucicu kocnice auto mi mjenja obrtaje u intervalu od 500 do 1000 obrtaja i pri tom se i trese. Ima automatski mjenjac i zanima me dali je problem u mjenjacu ili motoru. Unaprijed hvala EMIN

ODGOVOR:

Problem je u motoru a moguće neispravnosti su : filteri, prisutnost zraka u gorivu, dize, senzor temperature motora, EGR ventil, senzor radilice, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, mehanički uzroci motora, električna instalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

PONTIAC SUNFIRE 2001. - SVJEĆICE

Datum objave: 10.04.2012 22:56:41
Slika
PITANJE:

pontiac sunfire 2001,da li je moguce da u servisu a vozio sam vec dva puta nemogu da odvrnu i promjene svjecice,auto mi normalno radi kad je u leru,kad upalim klimu pocinje se tresti motor i cuje se iskrenje iz jedne do dvije svjecice.hvala

ODGOVOR:

Gospodine , teško je vjerovati da stručno osoblje servisa ne može obaviti zamijenu svjećica . Ako je to tako onda niste odabrali pravi servis . Moj savjet je da potražite bolji servis .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. - MOTOR PREKIDA I DALJE ?

Datum objave: 03.04.2012 15:33:52
Slika
PITANJE:

imam renault megan 1,6 79 kw 2002 godište i auto trokira bio sam na dijagnostici i kazali su da je lamda sonda u pitanju. zamjenio sam i dalje trokira i pogledali smo instalaciju i izolirali oštečene žice, bobine i svjecice rade i dalje auto trokira neznam sto bi vise moglo biti. auto bas ne vuce kako bi trebao nego kao da ne radi na sve klipove

ODGOVOR:

Dijagnostika koju ste radili je površna i nije odrađena stručno i do kraja . Nakon dobro obavljene dijagnostike sigurno se znaju sve neispravnosti . Moguće neispravnosti su : svjećice, kablovi, bobina, elektronika paljenja, mehaničko stanje motora, injektori, tlak goriva, filteri, nečist rezervoar, senzor radilice, MAp senzor, senzor položaja leptirastog ventila, senzor temperature motora, električna instalacija motora, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 i. 16V - NAKON POPRAVKA TROŠI ULJE ?

Datum objave: 03.04.2012 09:20:48
Slika
PITANJE:

Ford Focus 1.4 16v Troši preko 1L/1000km ulja nakon servisa Poštovani, Imam Ford Focus 1,4 16V 2002. godina. Nakon što je puknuo zatezač zupčastog remena, remen je preskočio i doslo je do krivljenja ventila. Sve se je to dogodilo na 139.000 km (stvarnih) iako je servisni interval po Fordu za zamjenu remena tek na 160.000 km Nakon popravka (zamjena ventila,zatezaca,gumica ventila, brtvi,remena, (ugrađeni zamjenski ventili od audi 2.0 FSI koji navodno odgovaraju) kad je auto hladan cuje se zveckanje ventila. Auto trosi ulje na 1000 km preko 1.5 litre ulje je palo s maksimuma do ispod minimuma do dna šipke. Bio sam u servisu koji kaze vozi dalje pa cemo vidjeti. Nadolio je ulje preko maksimuma. Nakon 200 prevezenih km ulje je ispod polovice na sipki. Sumnjam da servis nesto nije odradio kako treba jer auto prije nije trosio ulje. Prije popravka od izmjene do izmjene ulja 20.000 km nisam trebao nadoljevati ulje i motor je bio tisi. Molim Vas savjet sto napraviti student sam jedva sam skupio za popravak a auto sada ujutro zvecka i trosi ulja gotovo kao i benzina :( Molim Vas za neki pametan savjet sto napraviti.

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu sve ukazuje na činjenicu da odrađeni radovi na Vašem vozilu nisu napravljeni u potpunosti, stručno i detaljno . Postoje samo dva razloga radi kojih motor troši ulje a to su vodilice ventila i sustav klip cilindar. Pregledom Vašega vozila mogao bih točno reći koji je uzrok . Sada mogu samo pretpostaviti da su to vodilice ventila . To znači da bi opet trebalo demontirati glavu motora i po svim pravilima struke obaviti kompletno uređenje glave motora . Ako vjerujete u stručnost servisa , pokušajte se dogovoriti da Vam pod reklamacijom obave opet popravak motora. Ako niste sigurni u njihovu stručnost i profesionalnost , tada je bolje da to obavi drugi servis. Po potrebi se javite opet .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 1,4 i. - VARIRA TEMPERATURA MOTORA ?

Datum objave: 03.04.2012 08:38:34
Slika
PITANJE:

Imam Peugeot 306 proizveden 1998. Do današnjeg dana nije bilo nikakvih problema. No prije mjesec dana najprije je otišao hladnjak. Propuštao je. Mehaničar je zakrpao ga. Nakon toga opet se isto desilo, pa je promijenje cijeli sustav za hlađenje. Temperatura prije ove situacije bila mu je stabilna, kretala se oko 80°C, Sada pleše od 70 do 90°C.Promijenili smo i termostat. Nakon zaustavljanja izbacuje vodu na malu cijevcicu koja služi (ja mislim) za izbaacivanje viška vode. Kad se otvori čep hladnjaka, na njemu ima puno nekakvog smeđčkastog taloga. Prije nakon je ventilator radio i kad se je auto zaustavio, nakon dužeg puta, a sada ne. Moje pitanje je: 1. Intersira me kolika treba biti razina vode u hladnnjaku 2. koji može bit razlog da ventilator se ne uključuje, a temperatura je 90°C srdačno Vas pozdravlja i unaprijed Vam se zahvaljujem Keti Baćac

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu  i svim detaljima koje ste naveli neispravna je brtva glave motora. Glavu motora treba demontirati, strojno obraditi , urediti ventile i vodilice ventila, zamijeniti sve brtvila na glavi motora i tada će opet biti sve u redu . Hladnjak treba biti pun tekućine a isto tako i ekspanziona posuda do oznake max . Ventilator se ne uključuje radi problema s brtvom glave motora . Za detaljnije objašnjenje nazovite me na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2.0 i. - NE UKLJUČUJE SE ČOK ?

Datum objave: 02.04.2012 14:28:41
Slika
PITANJE:

Pozdrav Imam problem sa Audijem A4/98god/benzin. Kad je vani hladno čak i ispod nule, gotovo da se ne uključuje čok, vidljivo je po tome što mu broj okretaja na ler gasu tek neznatno dolazi do tisuću (inače na ler gasu kad je zagrijan radi na cca 950 okretaja), dakle gotovo da nema razlike u broju okretaja hladnog motora i onda kad je zagrijan na radnu temperaturu. Suprotnost tome, vani je temperatura 24 stupnja u plusu, auto čitav dan stoji na suncu, upalim ga a on izgleda uključi čok, jer mu je broj okretaja oko 1200-1300 dok se malo ne ugrije. Što bi bio uzrok ove očite zamjene situacije u kojoj treba raditi automatski čok? Nema nikakve logike da na -5 stupnjeva čok ne radi, dok na +24 podigne znatno broj okretaja. Bio sam kod nekoliko majstora, niti jedan nije riješio problem. Promijenili su mi neki davač temperature koji se nalazi na usisnoj grani, međutim ništa se nije promijenilo u radu motora. Test motora pokazuje da nema memoriranih grešaka. Zahvalan sam za bilo kakav savjet. Pozdrav

ODGOVOR:

Vaše vozilo nema čok, nego broj okretaja dok je motor hladan regulira  kompjutor motora. Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor položaja leptirastog ventila, elektronski modul leptirastog ventila, propuštanje na usinom kolektoru, senzor apsolutnog tlaka zraka, senzor temperature usisanog zraka, regulator tlaka goriva, električna instalacija motora, upravljački kompjutor motora ECU . Naposrednim uvidom i ispitivanjem navedenih komponenata može se otkriti i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 145 1,9 JTD - ZAŠTO MOJA ALFA TROŠI VIŠE OD DRUGIH ?

Datum objave: 02.04.2012 08:04:01
Slika
PITANJE:

Imam automobil Alfa 145 JTD. Na internet forumima u vezi potrosnje, citao sam podatke mnogih koji su naveli svoje iskustvo.Vecina forumasa naveli su da im Alfa trosi na otvorenom ispod 5 litara, a gradske 7 do 7,5 litara dizela.Mislim da je to i kataloska informacija.Sad mene interesuje zasto ja imam mnogo vece izdatke za gorivo.Kod mene je van gradska nesto vise od 5, a puno mi popije nafte u gradu, gdje i najvise vozim. A to je od 9,5 do 10 litara.Sad mene interesuje, i trazim od vas odgovor, da li moje vozilo ima neku gresku zbog potrosnje i da li se nekim zahvatom moze ona regulisati, smanjiti.Uopsteno, da li ima lijeka. Molim vas savjet, jer u Sarajevu, pravi,nisam mogao dobiti. U ocekivanju vaseg odgovora,unaprijed se zahvaljujem. Nino

ODGOVOR:

Potrošnja goriva ovisi o brojnim faktorima i to : stanje motora, stanje sustava za upravljanje motorom, stanje kočnica, dimenzije guma, nepotrebni teret u vozilu, način vožnje, gustoča prometa i učestalo stajanje na semaforima . Ukoliko sumnjate u grešku motora i sustava za upravljanje motorom , napravite kompletnu dijagnostiku motora i ispitajte : mehaničko stanje motora, curenje goriva, filtere, senzor tlaka goriva, solenoid za regulaciju tlaka goriva, dize, tlak turbine, senzor apsolutnog tlaka zraka, začepljenje auspuha, upravljačko računalo motora. Podešavanje u klasičnom smislu nije moguće , mijenjaju se samo neispravni dijelovi .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - NAKON GENERALKE TROŠI ULJE ?

Datum objave: 01.04.2012 17:10:06
Slika
PITANJE:

Poštovani,molio bih vas za pomoć jer više zaista nemam ideja...U pitanju je Golf 4 TDI 81KW oznaka motora AHF 1998god.Na motoru je rađena generalka(reparacija turbine,novi blok motora,karike,ležajevi,obrada glave i ventila,reparacija pumpe iako nije trebala,novi ulošci dizni-sve osim klipova jer su navodno sasvim u redu).Sve navedeno sam radio jer je motor strahovito dimio u praznom hodu između 2800 i 3000 okr/min plavičasti dim koji doslovno grize za oči.Od generalke je prošlo neke dvije godine,a ja sam dosad već tri puta skidao i čistio promjenjivu geometriju na turbini jer se s vremenom začađi pa prepunjava i dolazi do isključenja pri opterećenju,neki dan sam primjetio da motor opet dimi kako sam gore naveo,pogotovo kad je hladan,kad postigne radnu temperaturu navedeno dimljenje se u velikoj mjeri smanji,a slično zadimi i pri prvom paljenju,pogotovo kad je hladno.Ulje redovno mijenjam svakih 10000km Castrol TXT 5-40 i od mjenjanja do mijenjanja motor potroši svega jednu litru ulja,unaprijed hvala na vašem mišljenju i odgovoru.

ODGOVOR:

Ovom prilikom ne bih komentirao stručnost i kvalitetu obavljenih radova na motoru . Govoriti ću samo o načinu na koji motor može trošiti ulje . Postoje samo tri načina i to : potrošnja preko vodilice ventila, potrošnja preko turbine, potrošnja preko sustava klipovi-cilindri . Pretpostavljam da je turbina ispravna jer ste je popravljali . Glavu motora i vodilice ventila ste isto uredili . Ostaje dakle samo potrošnja preko klipova i cilindara . Cilindri mogu imati istrošenje a klipovi također . Najčešći uzroci su ovalnost cilindara i istrošenost kanala u koje doleze klipni prstenovi . Moje pitanje za Vas bi bilo : Dali znate kolika je zračnost između klipova i cilindara i koliko je istrošenje cilindara u stotinkama milimetra ?

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,9 SDI - DA LI JE KOMPJUTER ?

Datum objave: 01.04.2012 12:48:44
Slika
PITANJE:

imam seat ibizu 1,9tdi sxe 98 god problem je upali i ugasi se kao da ga nešta isključi kolege mi kažu daje kompjutor probao sam paliti sa rezervnim ključem i opet upali i odmah se ugasi molim savjet i ako je kompjutor gdje ga mogu popraviti ili kupiti novi ili polovni ikoja je cijena

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su : ključ s transponderom, elektromagnetska antena oko kontakt brave, imobilajzer za bolkadu paljenja . Nakon ovoga uzrok može biti i zrak u sustavu goriva ili visokotlačna pumpa. Nije dobro da kupujete bez provjere bilo kave dijelove . Vašim vozilom se treb abaviti servis koji će precizno dijagnosticirati kvar a nakon toga predložiti rješenje. Naravno da će potreban dio nabaviti servis a ne Vi .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - LOŠE RADI NA LERU ?

Datum objave: 01.04.2012 12:38:55
Slika
PITANJE:

Poštovanje...ima problem s mercedesom c-200 cdi 98.god., problem je u padu broja okretaja prilikom pritiska papučice od kočnice, tj. kada je auto u leru i pritisne se kočnica, auto se počinje trest kao da če se ugasiti, pa zanimalo bi me dali ima nekakva elektronika ili nešto što kontrolira gas, jer prije se ovo nije dešavalo...hvala

ODGOVOR:

Postoje brojne neispravnosti radi kojih se motor može tresti i loše raditi u leru a to su : senzor temperature motora, nečiste dize, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, senzor tlaka na Rail-u, solenoid za regulaciju tlaka goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora ( kompjutor ) .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO LANOS 1,4 i. - POVIŠENI LER ?

Datum objave: 01.04.2012 12:31:58
Slika
PITANJE:

Poštovanje,već sam par puta od vas tražio savjete i bili su od velike pomoći. Sad imam jedan problem,posjedujem Daewoo Lanos 1.4 55kw-75ks 2000.g. problem je u tome da je ler gas malo povišen oko 1000 okretaja kad je auto zagrijan,prije nisam imao tih problema pa me zanima što se dogodilo te dali biste vi mogli otkloniti tu grešku

ODGOVOR:

Uzroci radi kojih je povišen ler gas mogu biti : leptirasti ventil s potenciometrom, propuštanje na usisnom kolektoru, aktuator minimuma, senzor temperature motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

SEAT TOLEDO 1,9 TDI - TURBINA ?

Datum objave: 01.04.2012 12:18:42
Slika
PITANJE:

Postovani g Meicu, Imam Seat toleda 1,9 tdi, 81 kW, 2004. godina. U ovom autu, vec cca 10 000 km koliko je presao dok je u vlasnistvu kod mene (sada mu je na satu cca 160 000 km), prilikom naglih ubrzanja, cuje se zvizdanje turbine (turbina se ne cuje prilikom laganog ubrzavanja ili veceg broja okretaja, vec zazvizdi na 1700-2000 obrtaja, kada se npr. krece sa semafora ili sl). Mislim da je motor dosta dobar, ulje trosi u granicama normale (za oko 10 000 km cca 0,7 litara), pa me zanima, kada cu znati da je turbina "zrela" za reparaciju (da li se to mjeri prema specificnom zvuku, velikoj potrosnji ulja ili na drugi nacin, tj. treba li turbinu dirati dok ne trosi ulje)...Moj majstor kaze da se jos nista ne dira, pa ce on povremeno, uz redoviti servis zamjene ulja, provjeravati i stanje turbine, te da motor moze jos dosta dugo i ovako ici, a opet sa druge strane, cujem iskustva ljudi kojima se turbina doslovno sasula u motor, pa im je mnostvo sitnih metalnih dijelova prouzrocilo probleme. Kakvo je Vase misljenje i savjet, kako da postupim.

ODGOVOR:

Ako turbina stvarno stvara zvuk koji ste opisali , bolje bi bilo to riješiti što prije po mogućnosti . Znakovi po kojima se može prepoznati istrošenje turbine su : zvuk zviždanja, povećana potrošnja ulja , gubitak snage motora . Ako je Vaš serviser pregledao turbinu i ako će istu pregledati na svakom servisu , tada možete taktizirati i prolongirati popravak turbine .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F - NIVO ULJA U MJENJAČU ?

Datum objave: 01.04.2012 12:13:27
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Prije par godina riješili ste jedan moj problem pa se sad obraćam s povjerenjem. Auto je Mazda 323F BG 1990g 64kW, 260000km. Kad sam ga kupio na satu je bilo cca. 175000km i od tada ulje u mjenjaču nije mijenjano. Zanima me način provjere razine ulja u mjenjaču i procedura izmjene istog? Postoji li određeni period izmjene i koje ulje bi bilo optimalno za moje vozilo?

ODGOVOR:

Ulje u mjenjaču se mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine . U mjenjač ide 2,7 litara ulja . Ulje se ispušta na čepu koji se nalazi na najnižem dijelu mjenjača . Nivo ulja se kontrolira na način da se izvadi pogonski zupčanik kilometarskog brojila ( pinjon ) . Na samom pinjonu postoji dobro vidljiva oznaka za nivo ulja u mjenjaču .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT THALIA 1,4 i. - TROŠI VIŠE NEGO PRIJE ?

Datum objave: 30.03.2012 16:49:19
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav. Imam Renault Thaliu 1.5 RN (bez klime), prvi sam vlasnik, te sam ju redovito održavao. Sada ima oko 115000 km te je počela pojačano trošiti gorivo. Redovito sam išao na posao iz Dugog Sela u Zagreb (i natrag naravno)uglavnom autocestom. U prosjeku(kako nisam nikada precizno mjerio) sam za natočenih 100kn (cjene od zadnjih mjesec dana) supera 95 mogao otići dva puta na posao i natrag (cca 60km puta). Nekako mi se to čini mnogo, s obzirom da mi je majstor napomenuo kako mi "jedan senzor" na motoru ne radi, te bi ga se trebalo zamijeniti, a moguće je da uzrokuje povećanu potrošnju. Velika je mana što nemam ni turceler, pa nemogu ni paziti nažalost na RPM. Lijepo bih molio za savjet što na auto pogledati i eventualno zamijeniti da bih smanjio potrošnju (osim što bih vjerojatno mogao i manje agresivno voziti). Hvala, Tomislav.

ODGOVOR:

Postoje brojni uzroci radi kojih motor može imati povečanu potrošnju goriva . Do saznanja se može doći nakon što se napravi dijagnostika motora. Najčešći uzroci su : filteri, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, lambda sonda, loša iskra na svjećicama, pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, mehaničko stanje motora, upravljačko računalo motora. Uzrok može biti i kočni sustav ako blokira jedna od kočnica.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TD - ZAŠTO JE POVEĆANA POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 30.03.2012 16:26:49
Slika
PITANJE:

Imam golfa 3 TD 95. GOD,prije je trošio oko 6.5 l ali u zadnje vrijeme se potrošnja povećala,pazim da obrtaji nisu ispod 2500,šta da napravim?

ODGOVOR:

Napravite kompletan test motora i ispitajte slijedeće : fazu motora, kompresiju, filter zraka, dize, čistoću usisnih kanala u glavi motora, čistoću usisnog kolektora, ispravnost auspuha ( začepljenje ) , stanje turbine, tlak turbine, EGR ventil, stanje visokotlačne pumpe . Nakon detaljnog pregleda svih faktora koje sam naveo , znati ćete zašto je povećana potrošnja goriva.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,9 DCI - VIŠE TROŠI ?

Datum objave: 29.03.2012 23:24:58
Slika
PITANJE:

Posjedujem renault megan; godište 2003,dci 1.9; sadasnja potrosnja mu je 9l, a prije mu je bilo 11l, a mislim i da je to i dalje prevelika potrosnja za takav motor, te vAS molim da mi odgovorite koja je potrosnja standardan potrosnja za takav motori i sta bi ja trebala da uradim da bi se ta potrosnja smanjila, ako je njegova potrosnja standardna manja, u ispravnog vozila?

ODGOVOR:

Potrošnja goriva u gradskoj vožnji je oko 8 litara a na otvorenoj cesti oko 6,7 litara. U vezi prevelike potrošnje treba obaviti kompletno ispitivanje mehaničkog stanja motora ( kompresija, začepljenje usisne grane, suženje usinih kanala, djelomično začepljenje auspuha ) , svi filteri, dize, svi senzori motora, mjerač mase zraka , ecu centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 29.03.2012 23:13:49
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Posjedujem Citroen Xsaru 1.4i,60100km iz 2003.godine. Upalila mi se žuta lampica koja izgleda kao motor(vjerovatno chek engine),ali auto radi i vuče sasvim normalno. Nisam mijenjao filter goriva niti filter zraka. O čemmu se radi? Kako otkloniti kvar? To se već dogodilo prije nekih 15000km,ali kada sam ugasio i ponovo upalio motor,lampica se ugasila.

ODGOVOR:

Kvar treba najprije defektirati a tek nakon toga otkloniti jer inače nećete znati što je neispravno . Moguće neispravnosti su : pojedini senzori motora, lambda sonda,EGR ventil, svjećice, kablovi, bobina, električna instalacija motora, mehanički uzroci motora, brtva usinog kolektora, injektori.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,6 i. - GASI SE I NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 29.03.2012 18:55:58
Slika
PITANJE:

Ovako trebam pomoć.Imam Golf 3 1.6 94g benzinac..Jedno vrijeme ga vozim normalno u vožnji neki put mi se ugasi al hoće da upali..a ponekad parkiram ga normalno i nemogu ga više upaliti..kao da nema benzina a ima..Zanima me dal mi možete pomoći..Unaprijed zahvalan

ODGOVOR:

Najbolja odluka bi bila da obavite kompletan test motora i ispitivanje pojedinih komponenata sustava dobave goriva i sustava paljenja . Tom prilikom treba pregledati : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, usini kolektor ) , filtere , čistoću rezervoara, tlak goriva, injektora, sve senzore motora, aktuator minimuma, EGR ventil , sustav za stvaranje iskre na svjećicama. Na taj način ćete sigurno i točno doći do saznanja zašto motor loše radi i povremeno ne pali .

na vrh Povratak na vrh