Danas je: 23.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT LAGUNA 2,2 DCI - GDJE NESTAJE RASHLADNA TEKUĆINA ?

Datum objave: 27.03.2012 19:20:11
Slika
PITANJE:

Renault Laguna 2,2 gubi rashladnu tekučinu. Od propisane razine, svaki drugi dan padne razina za 2 cm. Bio sam u servisu, pogledali su i ona ne odlazi u tom času. Pod garaže je obično vlažan pa kod pregleda razine, vidim da je opet bilo gubitaka. Vodena pumpa je stara 2 godine. Da li se gubici tekučine stvaraju kod brtvi na glavi motora? Hvala!

ODGOVOR:

Uzrok curenja sigurno postoji samo ga treba znati otkriti . To je najbolje napraviti na servisnoj dizalici jer se tada vide sva kritična mjesta na kojima može nastati propuštanje . To su pojedine brtve , cijevi, hladnjak, pumpa vode, termostat, radijator grijača .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i. - DRUGI MOTOR NE PALI ?

Datum objave: 27.03.2012 19:10:31
Slika
PITANJE:

dobar dan,,imam opel astru 1.6i 98.g F,promjenio sam motor,stavio od corse 98.g 1.4i i nece da mi pali,svijećice nedobivaju struju,u cem bi moga biti problem?Hvala

ODGOVOR:

Osnovni problem je u električnoj instalaciji , senzorima i kompjutoru motora . To nije isto na Vašemu vozilu i na Opel Corsi . Postoji bitna razlika u električnim shemama i upravljačkom kompjutoru motora .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 166 2,4 JTD - NE PRIMA GAS ?

Datum objave: 27.03.2012 19:05:33
Slika
PITANJE:

Imam alfu 166 2,4 jtd(129 kw), prije nekog vremena uključila mi se greška motora, dijagnostika je pokazala problem s mjeračem protoka zraka, i auto je počeo loše raditi, naime prilikom kretanja, povremeno se dešavalo da ne prima gas, jednostavno bi lagano išao bez ikakve snage, a onda iznenada primio gas i neko vrijeme vozio normalno. promijenio sam mjerač protoka zraka(stavio orginalni bosch), međutim opet se dešava da auto povremeno pri kretanju ima iste probleme. tu nema pravila u intervalu, vozi recimo 2-3 dana bez problema i onda odjednom na semaforu, pogotovo ako je mala uzbrdica jedava krene, vozi tako 30-40 sekundi i onda kad primi gas naglo ubrza uz izbacivanje oblaka crnog dima.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu mogu postojati brojni uzroci radi kojih motor nema potrebnu snagu i radi kojih ne prihvača gas . Nakon detaljnog ispitivanja na motoru mogao bih točno navesti što je neispravno . Moguće neispravnosti su : filteri, suženje na usisnim kanalima, djelomično začepljenje auspuha, senzor pedale gasa, dize, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine Wastegate, sustav za regulaciju turbine, senzor apsolutnog tlaka MAP, solenoidni ventil EGR-a , mehanički dio EGR-a , senzor položaja ventila EGR , dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, ECT senzor, senzor temperature goriva, senzor bregaste osovine, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. 16V - GUBI SNAGU ?

Datum objave: 27.03.2012 18:54:47
Slika
PITANJE:

izvinjavam se zanimam me imam fiat punto 2000 god, 1200 kubika 16V motor. gubi mi snagu pri dodavanju gasa preko 50 kilometara na cas gubi i u prvoj kad krecem gubi naj vise posle malo bolje al nema snage kao sto je ima . zahvalan u napred

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu mogu postojati slijedeće neispravnosti : filter goriva, nečist rezervoar, niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, MAP senzor, potenciometar leptirastog ventila, senzor bregaste osovine, loša iskra na svjećicama, mjerač protoka zraka, lambda sonda, mehaničko stanje motora ( faza , kompresija ) , električna instalacija motora . Najbolje bi bilo da najprije obavite ispitivanje na motoru . Na taj način ćete točno saznati što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI PD - VELIKO ZACRNJENJE ?

Datum objave: 27.03.2012 15:49:13
Slika
PITANJE:

Ne prolazi eko test. Poštovani imam Škodu Octaviu 1,9 tdi pd, 2006g, sa 44000 km. Problem je na tehničkom pregledu jer svaki put mi kažu da jedva prolazi zbog zacrnjenja. Inače gotovo 90% je gradska vožnja a i auto potroši cca 0,60 ulja od izmjene do izmjene. Drugih problema nema osim da ponekad u drugoj brzini zna koji put cuknuti. Probao sam ga prije tehničkog propuhivati na obilaznici 140km u 4. brzini ali nema promjene na ekotestu. Ne znam što učiniti dali stavljati aditiv ili tome slično molim vas za savjet. Hvala

ODGOVOR:

Na Vašem motoru se može otkriti uzrok radi kojega je povećano zacrnjenje . Međutim potrebno je obaviti kompletnu dijagnostiku motora . Najčešće neispravnosti su : filter zraka, EGR ventil, dize, senzor temperature usisanog zraka, senzor temperature motora, djelomično začepljenje auspuha, tlak turbine, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - PADA BROJ OKRETAJA ?

Datum objave: 26.03.2012 21:05:01
Slika
PITANJE:

poštovani imam problem na mercedesu c 220 cdi w 203 automatik iz 2001 godine, događa mi se to da kad je motor hladan u vožnji pri laganom gasu na otprilike 1400 do 1800 okretaja okretaji počmu padati za nekih 300 400 okretaja pa se vrate ali jako kratko traje jedva sekundu,čim dam malo gasa taj zvuk nestane,a isto tako kada držim lagano gas npr u 3 brzini na blagoj uzbrdici se čuje neko drobljenje negdje,u euroline mi nemogu otkloniti kvar jer ga na dijagnostici ne pokazuje, a rađen mi je automatski mjenjač tj kompletan je stavljen nov i ne pokazuje grešku na mjenjaču. sad neznam jeli to nešto opasno da nebi nastala veća šteta.... unaprijed hvala

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba sumnjati u motor a ne u mjenjač koji je novi . Moguće neispravnosti su : prisutnost zraka u gorivu, filter goriva, dize, mjerač mase zraka, senzor pedale gasa, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor tlaka turbine, MAP senzor, EGR ventil, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 i. - BIJELI DIM ?

Datum objave: 25.03.2012 23:11:37
Slika
PITANJE:

Postovanje i hvala vec unaprid za odgovor..nedavno me bmw 525i e 34 24V 89 godiste pocea malo zezat da kazem...kad dam gasa izade bijelog dima,ali ne puno i izbacuje vodu ili ulje ni sam nisi dokucija sta...zasto izbacuje bijeli dim i koji je problem ako izbacuje vodu,a koji ulje..ulja ima,vode ima sve je uredno... i jos jedno pitanje ako moze.. kad ga ostavin da radi u leru...i stisnem malo gasa điri mu se normalno dignu i onda lagano pada i umisto da ostane na 1000 đira on padne ispod jos i drzi 2-3 sek i ugasi se,a i dogodilo mi se kad bi onu sajlu ispod haube povuka malo da se cuje gas ostala bi mi na 2000 okretaja i tako bi stajalo?volija bi da mi sve odgovorite..hvala..pozdrav iz splita

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu , moguće neispravnosti su : loše mehaničko stanje motora , brtva glave motora ( bijeli dim ) , kompresija, propuštanje na usinom kolektoru, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, senzor radilice, senzor bregaste osovine, aktuator minimuma, električna instalacija motora, tlak goriva, regulator tlaka goriva, električna instalacija motora, loša iskra na svjećicama, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 170 CDI - VISOKOTLAČNA PUMPA ???

Datum objave: 25.03.2012 22:56:52
Slika
PITANJE:

Mercedes A klasa 170 cdi 1999g Poštovani, nedavno sam mijenjao podloske na diznama koje su mi propustile i tijekom toga dao sam ispitati dizne za koje su mi kazali da su dobre.Nakon odlaska iz radionice primjetio sam da auto slabije vuce i da u petoj brzine ne ide preko 3500 okretaja(150 km/h).Vratio sam se kod istih da vidimo u cemu je problem i kazali su da je s njihove strane sve korektno napravljeno i moguce da ne radi senzor protoka zraka ali da nemaju dijagnostiku za moj tip automobila.U autu mi nije javljalo nikakve greske.Nakon sto sam uspio naci dijagnostiku bacilo mi je dvije greske: 1.senzor protoka zraka 2.pritisak goriva iz pumpe Nakon ocitovanja gresaka iste su mi obrisali i tijekom rada auta kod njih vise se nisu pojavljivale ali tokom kratke voznje opet se pojavio isti problem.Kazali su mi da trebam novu bosch pumpu koja bas nije jeftina. Zanima me vase misljenje o navedenim greskama i dali uzimati polovnu?Mozda znate kod koga je najbolje otici? Hvala. Ivan

ODGOVOR:

Ako niste sigurni da je neispravno ono što su Vam rekli nakon dijagnostike , tada je najbolje zatražiti još jedno stručno mišljenje . Teka kada budete sigurni što je neispravno , možete razmišljati o popravku . Popravak povjerite servisu od povjerenja . Možete ugraditi i rabljenu visokotlačnu pumpu ako je ispravna .

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 i. 16V - TEŠKO ŠALTA RIKVERC ?

Datum objave: 25.03.2012 22:50:28
Slika
PITANJE:

Opel Tigra 1.4 16v problem sa prebacivanjem brzina.. Dakle dok je hladan sve je to ok, ali kad se vozim ,alo duze i kad stanem pa moram presaltat u rikverc to uzasno zvući, neki pricaju da mi fali ulje al ja bi to i provijerio ali posto je tigra mala i sve natrpano naprijed oko motora neznam kak doc do tog mjeraca ulja tj. di se nalazi na kojoj strani tak da ne raskapam obje strane bezveze... Unaprijed hvala!!!!!

ODGOVOR:

Kontrolni čep za ulje je uz lijevu poluosovinu , ima šesterokutni oblik potreban je ključ nasadni 13 mm . Prije toga provjerite samu spojku .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 202 KOMPRESOR - BRISANJE GREŠAKA ?

Datum objave: 23.03.2012 13:33:03
Slika
PITANJE:

gospodine Meicu zamolicu da mi pomognete oko mog Mercedesa w 202 200 kompresor 1999 god.problem je da auto ne ide nema ono ubrzanje i ponekad se cuju detonacije kad pritisnem naglo papucu za gas to se desava kad auto treba da ubrza i onda ga nesto uspori kao da nema snage kao da nema 192ks.Ponekad se desi kad vozim normalno auto povremeno radi neramnomerno.A ince stalno dobro upali i u mesto super radi ali kad trba da ubrza ili puca ili ne ide.Prvi put kad sam ga nosio u servs rekli su mi da motor ima greske i to su izbrisali ali opet isto.Drugi put kad sam bio u servis tester je pokazao da je senzor RADILICE i sad neznam sta da radim zato vas molim za vasu POMOC i SAVJET mnogo vam hvala pozdrav.

ODGOVOR:

Ako su na motoru prisutne greške kao što ste rekli , problem se ne rješava brisanjem tih grešaka nego zamjenom ili doradom neispravnih dijelova. Na primjer , ako je neispravna bobine , kako Vi zamišljate da možete neispravnu bobinu osposobiti ili popraviti ako izbrišete snimljenu grešku bobine ne mempriji računala motora. ??? Vašim vozilom se treba baviti stručnjak i profesionalac a ne neki priućeni mehaničar . Najprije treba ispitati mehanički sustva motora, nakon toga sustav elektronskog ubrizgavanja, nakon toga sustav za stvaranje iskre na svjećicama i na kraju sustav za upravljanje motorom . Nakon takvog ispitivanja točno ćete znati što je sve neispravno . Kada budete znali što je sve neispravno rješenje nije brisanje nego popravak i zamjena neispravnih dijelova. Nadam se da Vam je sada nešto jasnije .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. - TROŠI PUNO ULJA ?

Datum objave: 23.03.2012 13:19:48
Slika
PITANJE:

Poštovani, Prvi put Vam se obraćam i nadam se odgovoru. Hvala Vam unaprijed na tome. Imam Opel Astru G16, Z16XE, 2002. godište, (karavan). Kod mene je od 2010. godine i do danas nisam imao problema sa autom. U zadnja 2-3 mjeseca primjetio sam da je auto na niskim obrtajima počelo da trza da bi sve kulminiralo malo težim paljenjem. U servisu su mi rekli da je u pitanju bobina i svjećice, te samo to prije dva dana zamjenio. Nakon zamjene stanje je dosta bolje. Međutim, potrošnja ulja je naglo skočila. Ulje (GM-ovo 5W-30) sam mijenjao na svakih 15.000 km, i u proteklih godinu i po dana između zamjena ulja auto je trošilo nešto malo iznad 1/2 litre. U toku ove hladne zime (auto je bilo vani), potrošnja je naglo skočila. Od poslednje zamjene prešao sam 10.000 km (2/3) i već je potrošio negdje blizu 2 litre. To je za mene veliko iznenađenje, pa me interesuje Vaše mišljenje. Da li gore napisani problemi sa trzanjem imaju bilo kakve veze sa potrošnjom ulja i šta mi preporučujete? Hvala Vam uneprijed na odgovoru. S poštovanjem, Radulović Jovica Modriča, BiH

ODGOVOR:

Trzanje koje ste opisali nema direktne veze s potrošnjom ulja ali može imati indirektne veze ako je loša kompresija. Vaš motor može trošiti ulje na dva na čina, kroz vodilice ventila ili kada su istrošeni klipni prstenovi i cilindar . Provjerite mehaničko stanje motora i po potrebi sanirajte potrošnju ulja koja je velika .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,1 i. - NAKON GENERALKE LOŠE RADI ?

Datum objave: 22.03.2012 18:37:45
Slika
PITANJE:

imam fiat punto 1.1 98godina,radjena generalka motora svjecice orginalne kablovi novi ali nisu kablovi za elektronsko paljenje pa me zanima to dalije problem jer auto trza pri dodavanju gasa ima bucan i ubrzan rad motora i poprilicno dosta trosi za tako mali motor oko 7 litara,zanima me imali nesto na sto bi mogi da mi skrenete paznju u leru motor se stresa nema ravnomjeran rad prekida,pozdrav

ODGOVOR:

Navesti ću što sve treba ispitati a to je : faza motora, podešenost ventila, falš zrak na usisnoj strani motora, senzor temperaturemotora, aktuator minimuma, tlak goriva, nečist rezervoar, MAP senzor, mjerač protoka zraka, potenciometar laptirastog ventila, kablovi za svječice, bobine, elektronika paljenja, lambda sonda, ECU računalo motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,6 i. - PARA ISPOD HAUBE ?

Datum objave: 22.03.2012 18:22:37
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine Meicu.Nadam se da mi mozete pomoci.Imam audi a3 1.6 2001 god.Posle krace vozne od 10 km primetio sam paru koja izlazi iz haube ,kad sam otvorio haubu video sam da je rashladnu tecnost izbacio na posudu za rash. tec. ,tada je izgubio oko 1,5 lit koju sam dolio.Da napomenem da je temperatura bila oko 92 sto je iranije tako drzao, termostat je otvorio, nima mesanja sa ulem, zamenio sam cep koji je bio ostecen isada imam sledeci problem temperatura je normalna, nivo rashladne tecnosti se vrlo malo povecava posle voznje mozda nekih 5-6 mm medjutim kada polako odvrcem cep odmah posle vozne(auto je ugasen) tecnost naglo raste u posudi da imam osecaj da ne zatvorim da bi izbacio sigurno dosta tecnosti da li je normalno da ima toliki pritisak u sistemu

ODGOVOR:

Kada je motor zagrijan ne smijete otvartai čep ekspanzione posude jer je rashladni sustav pod tlakom . Važno je slijedeće : ako u vožnji temperatura motora ne prelazi 95°C , ako motor ne izbacuje rashladnu tekućinu na čep, ako na auspuhu nema bijelog dima , motor Vašega vozila je ispravan .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 i. - DVIJE GODINE TRAŽIM RJEŠENJE ?

Datum objave: 22.03.2012 11:45:02
Slika
PITANJE:

Dobro veče. Već više od dvije godine tražim rješenje problema. Od majstora do majstora, i ništa. Nije prolem ni u plaćanju, ne naplate oni, pošto i ne naprave, već jednostavno to počinje da nervira. Peugeot 206, prije vipše od dvije godine ugradio plin. Nakon toga 10-ak dana, da li slučajnost ili ne, ne znam, dešavaju se sljedeće stvari. Kad se suto ugrije gasi se na leru. Zimi je to jako rijetko tek nakon dugotrajne gradske vožnje. Ljeti vrlo često, na svakoj drugoj -trećoj rakrsnici, semaforu, kad mijenjam brzinu. Ista stvar se dešava i na plinu i na benzinu. Dečki koji su ugrađivali plin su zamijenili sve što se može zamijeniti kod plina. Isto se ponaša i na benzinu i na plinu.Poslije gašenja odmah upali bez problema. Pozdrav iz Dubice

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu neispravnosti treba tražiti na benzinskom sustavu motora a ne na plinskom sustavu . Prvi korak je svakako kompletna dijagnostika motora i nakon toga otklanjanje kvara . Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, MAP senzor, senzor položaja leptirastor ventila, aktuator minimuma, injektori, filteri, senzor radilice, EGR ventil, propuštanje na usinom kolektoru, električna instalacija motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 SDI - ČUDNE VIBRACIJE ?

Datum objave: 21.03.2012 18:58:54
Slika
PITANJE:

Poštovani, radi se o polu 1.9 sdi 2006g s prijeđenih 45 000 km. Zadnja dva puta kad sam se vozio autocestom brzinama većim od 130 km/h i na oko 3.5 tisuća okretaja primijetio sam da cijela unutrašnjost auta pojačano vibrira. Vibracije se osjete na volanu, mijenjaču, staklima čak i na sicevima. Problem se javlja samo pri velikim brzinama inače je sve normalno. Jeli mi možete odgovoriti u čemu bi mogao biti problem? Hvala. Mate

ODGOVOR:

Mogući uzroci koji generiraju vibracije su : nosači motora, ispušni sustav, pogonske osovine, ležajevi kotača, transmisija, gume, pojedini dijelovi ovjesa . Neposrednim uvidom na vozilu može se točno utvrditi što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDDI - NE REAGIRA NA GAS ?

Datum objave: 21.03.2012 18:14:21
Slika
PITANJE:

Postovani Gosp. Maic moje pitanje je... Imam Ford Modeo 2.0 DI 2002 god. Auto mi je u vožnji prestao reagirati na gas, i sada auto pali normalno ali cim dodam malo gasa auto se ugasi i treperi mi kontrolna lampa grijaca bio sam kod majstora na elektronici ne pokazuje nikakav kvar pa mi je promjenio filter ulja i goriva ali se problem jos uvijek ponavlja i nemoze otkriti gdje bi mogao biti problem. Dali bi vi znali u cemu je problem unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, regulacioni ventil turbine Wastegate, MAP senzor, EGR ventil, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor radilice, začepljenje auspuha, električna instalacija motora, ECU centrala. Točan uzrok mogu navesti nakon pregleda vozila.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. 16V - POVEĆANI LER GAS ?

Datum objave: 21.03.2012 18:00:39
Slika
PITANJE:

imam problem sa Renault megane classic 1.6 16 V, 2000 g.p. problem je povecan broj obrataja u ler gasu, koji se javlja bez nekih pravila. bio sam kod uvazenog mojstora u bl, i prvo sto je zamjenio je bio motoric ler gasa. ali problem nije bio rijesen, tako da je poslije, rekao da je zamijenop dihtinge na usisu zraka, i da je stelovao "kompjuter" auta. i sve je bilo u redu nekih 20 dana, ali se problem vratio cim su spoljne temperature pocele da rastu, isprva rjedje, a u posljednje vrijeme sve cesce. problem je i to sto automobil u toku voznje u takvom stanju, dodaje stalno gas kad je u brzini pa je potrebno stalno kociti.inace auto stvarno dobro vuce i nema problema sa gubitkom snage ili neceg slicnog. a takodje sam primjetio da ujutro kad je auto hladan, kad se upali i u toku voznje nema povecanja broja obrtaja, nego tek kad se pravi pauza u voznji, tj poslije prvog gasenja auta. servis veliki je radjen prije 2 godine i tada je problem i nastao. servis je radjen u sklopu neke"generalke" koja je bila potrerbna jer je bila ostecen neki zubcanik ili sta vec na radilici. sve je radio isti majstor. naravno u privatnoj reziji, koji je radio u servisu ovlastenom u BL. ako mozete dati odgovor ili savjet sta bi moglo da se uradi jer auto mi je zao prodavati, dosta je ulozeno u njega i nalazi u stvarno dobrom stanju, a smatram da nije neki velik kvar.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogu navesti moguće neispravnosti a to su : propuštanje na usinom kolektoru, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor položaja leptirastog ventila, mehaničko stanje motora, regulator tlaka goriva, injektori, lambda sonda, električna instalacija motora , ECU upravljačko računalo motora . Morate pronači stručnu osobu ili servis koji će znati popraviti Vaše vozilo .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,9 TDI - BREGASTA OSOVINA ?

Datum objave: 20.03.2012 19:08:47
Slika
PITANJE:

Poštovani,možete mi molim vas odgovoriti kako prepoznati kad je otišla bregasta osovina kod golfa V 1.9 tdi? Kad sjedim u autu čudno mi radi,a kad sam pored njega ništa ne primjećujem. Prijatelj mi kaže da je kod njega bilo isto i da je morao mjenjati bregastu. Hvala!

ODGOVOR:

Najbolji način je da se skine poklopac ventila ili bregaste osovine. Ispod poklopca se nalazi bregasta osovina i tada se može jasno vidjeti da li postoji kakvo oštećenje na osovini i na podizačima ventila .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - ZAŠTO OSTANE BEZ SNAGE ?

Datum objave: 20.03.2012 15:53:31
Slika
PITANJE:

Poštovanje kolega.Imam Octaviu 2002 god dizel 66kwh 90ks.u zadnje vrijeme mi se desavaju dva problema.Prvi problem je sa snagom vozila,vozilo moze ici plafon 130kmh ne vise,,u zadnje vrijeme u voznji ostanem bez vuce kao da mi je SDI motor a ne TDI,i shvatio sam ako ugasim i upalim vozilo u voznji vrati mi se vuca ali opet samo do 130kmh.Drugi problem mi se poceo desavati nedavno a problem je u tome sto na momente gubim kvacilo i nemogu mijenjati brzine..kvacilo kao da nestane papucica kvacila propadne do dna..to su moja pitanja nadam se da sam poblize objasnio problem i nda cu dobiti odgovor..Unapred hvala..

ODGOVOR:

Motor može izgubiti snagu radi brojnih razloga a najčešći uzroci su : senzor tlaka turbine, regulacioni ventil za rasterećenje turbine ( Wastegate ) , elektropneumatski ventili za regulaciju tlaka turbine, ECU računalo motora, mjerač mase zraka, EGR ventil . Komanda spojke može postati mekana ako zakaže jedan od hidrauličnih cilindara spojke ( glavni cilindar spoke , radni cilindar spojke ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - ŠTO SE RADI NA SERVISU ?

Datum objave: 20.03.2012 15:47:09
Slika
PITANJE:

prije neki dan sam kupio lagunu 2007 godiste 1.9 96 kw reci te mi sta mi je potrebno da bi uradio full servis od djelova i potrosnog materijala molio bih ako bi ste mi mogli to napisati i jos nesto reci te mi kako se skida limit brzine posto su mi rekli da mi auto to posjeduje. Unaprije hvala

ODGOVOR:

Nije dobro da za vozilo koje ste tek kupili kupujete unaprijed pojedine dijelove. Normalno bi bilo da Vaš serviser najprije obavi kompletan pregled vozila ( motor, mjenjač, ovjesi, kočnice, podvozje, klima uređaj, elektriku ) i da nakon toga napravi spisak potrebnih dijelova za servis . Na taj način ćete točno znati cijenu dijelova i cijenu servisa . Priča sa skidanjem limita brzine je glupost a to možete čuti od pojedinih nazovimo " stručnjaka " . Motor Vašega vozila ima 130 KS i nije mi jasno zašto bi Vi sada htjeli još povećati brzinu i snagu  kada je ionako imate dovoljno . I zašto bi na taj način skračivali trajnost motora i povećavali potrošnju goriva. Ako Vam je snage premalo trebali ste uzeti vozilo 2,0 205 turbo od 205 KS . Samo u tom slučaju potrošnja goriva nije 6,5 l/100 km nego 16 l/100 km .

na vrh Povratak na vrh