Danas je: 04.07.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL BEZ IMENA - TEMPERATURA MOTORA BLIZU CRVENOG , POMOĆ ?

Datum objave: 05.07.2012 16:25:16
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam problema sa pregrijavanjem motora na malom Opelu sa benzinskim motorom, pa Vas molim za savjet. Već unazad nekoliko godina sa porastom vanjske temperature, temperatura motora mojeg auta ide prema crvenom, tada se normalno uključuje termoprekidač i ventilator hladi, no temperatura se tek neznatno spušta, potom opet diže, uglavnom motor se ne može dovoljno rashladiti. Kako sam tehničar po struci, do sada sam pokušao; potpuno otvorio termostat iako je stari ispravan, zamjenio hladnjak (stari isto bio ispravan), promjenio brtvu glave motora, stavio drugu glavu koju sam imao (sumnjao sam da je njoj pukotina), no temperatura motora i dalje divlja. Ponaša se zaista nevjerojatno. Kako je termostat potpuno otvoren, motoru treba po ovoj vručini i dvadesetak minuta da postigne radnu temperaturu, no nakon toga nastavlja rasti, nažalost ventilator ne može ga dovoljno rashladiti. Počinjem sumnjati da postoji neka mikropukotina na bloku, koja se sa porastom temperature širi i podiže temperaturu motora... Napominjem da je sustav hlađenja višekratno ispravan, u njemu nije bilo tragova ulja ni čađi. Što mi je slijedeći korak? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru

ODGOVOR:

Prvo i osnovno je da utvrdite kolika je stvarna temperatura motora ( a to niste napravili ) . Na taj način dolazite do spoznaje da li je ispravan ili neispravan sustav za prikaz temperature motora . Ako je temperatura motora u granicama normale tada instrument za temperaturu daje lažan prikaz temperature motora . Ukoliko je temperatura motora stvarno iznad normale mogući uzroci su : pumpa za vodu , cijevi rashladnog sustava, veličina hladnjaka, djelomično začepljenje kanala na bloku i glavi motora, neodgovarajuća brtva glave, veliko lokalno zagrijavanje ulja u motoru što može generirati povećanje temperature rashladne tekućine, ostali netipični uzroci koji se mogu otkriti analizom na samom motoru .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA XEDOS 6 1,6 i.16V - MOTOR SE GASI KADA SE UPALI KLIMA ?

Datum objave: 05.07.2012 12:12:44
Slika
PITANJE:

Poštovani, prije otprilike 2 mjeseca kupio sam Mazdu Xedos 6 ( 1.6=16V=83kW), problem je u tome sto je vlasnik od kojeg sam kupio auto rekao da radi klima, ali se uspostavilo da nije radila odnosno nije radio kompresor jer mu je nestalo ulja pa je onako strugao, ružan zvuk. Zatim sam putem oglasnika kupio novi kompresor koji je doduše ispravan i klima radi odlično(manualna). Problem je u tome kada klima radi na brzinama 4,3, nekada i 2, onda motoru nestaje snage i počne ga gušiti te se odjednom ako mu ne dam gasa ugasi sam od sebe. Ovo mi se dogodilo više puta na raskrižju te sam ga morao paliti što vjerujem da nije dobro za motor. Hvala unaprijed!!

ODGOVOR:

Sustav za upravljanje motorom , pojedini senzori, davači i aktuatori moraju biti u ispravnom stanju kako bi motor radio u svim uvjetima dobro i kako se ne bi gasio . Ako se to ipak događa kao što ste i Vi opisali tada treba najprije obaviti kompletnu dijagnostiku motora , točno otkriti kvar/kvarove , predložiti rješenje i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar . Mogućih kvarova može biti dvadesetak i više . Zbog toga nema neke koristi da ih pojedinačno navodim jer Vi od toga ne bi imali koristi . Nakon dijagnostike motora mogu točno navesti što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,4 i. 16V - kAKO MOŽE DOĆI BENZIN U MOTORNO ULJE ?

Datum objave: 04.07.2012 13:02:15
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic pomogli ste mi s prvim odgovorom, pa bih Vas zamolio da mi odgovorite na jos par pitanja automobil je vw golf 4 1.4 16v 55kw. Koji je razlog toga sto mi se osjeti miris benzina u motornom ulju i moze li to prouzrociti neku stetu na motoru. Zasto mi pregara osigurac od kilometar sata, na tom osiguracu su je i racunalo koje mi pokaziva potrosnju goriva. Koji su mi sve djelovi potrebni za veliki servis. Kolika bi mu trebala biti prosjecna potrosnja goriva na 100km normalnom voznjom u 2000-3000 okretaja. I imam jos jedan proble pri voznji unatrag mi se cuje lagano tuckanje, ali nema trzaja. Kad ukljucim pokazivac smjera i obsvim skretanje on se ne iskljuci sam vec ga ja moram iskljucit rucno. Zahvaljujem Vam se na proslom odgovoru i unaprijed vam zahvaljujem za ovo. Ispricavam se za gramaticke pogreske. Samo bih jos zelio pohvaliti Vasu stranicu i samo tako nastavite. Hvala.

ODGOVOR:

Benzin može doći u gorivo kada su neispravni injektori, kada je predugačko vrijeme ubrizgavanja goriva ( prevelika količina goriva ) , istrošeni klipni prstenovi, neispravan sustav paljenja ( svjećice, kablovi , bobina ) . Šteta na motoru radi toga moše biti velika jer benzin razrijeđuje motorno ulje i tada je podmazivanje slabo . Navedeni osigurač pregara jer neki od električnih vodova ima spoj s mesom ili neki od potrošača vuče preveliku struju . Za servis su Vam potrebni svi oni dijelovi i tekućine za koje serviser nakon pregleda vozila utvrdi da su potrebni . Prosječna potrošnja goriva treba biti oko 7,3 l/100km . Zvuk lupanja koji čujete najčešće nastaje na istrošenim dijelovima ovjesa . Prekidač za žmigavce se ne vrača u početni položaj jer isti ima istrošenje na mehaničkom dijelu sklopa prekidača .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,1 i. - MOTOR MI TROŠI PREVIŠE ULJA ?

Datum objave: 04.07.2012 08:07:28
Slika
PITANJE:

IMAM JEDNO PITANJE ZA VAS GOSPODINE MEIĆ. IMAM FIAT PUNTO 1.1 95 GODINA IMA 180000 TISUČA PRIJEĐENIH KILOMETRA ZA KOJE NE VJERUJEM DA SU ISTINITI.POČEO JE DA TROŠI ULJE. TOČIM MOBIL SUPER 2000 10W-40. MIJENJAM ULJE SVAKIH 10000 KM IZMEĐU TE IZMJENE POTROŠI JOŠ TRI LITRE ULA PA VAS MOLIM ZA SAVIJET ŠTA SVE DA PROMJENIM DA SE SMANJI POTROŠNJA ULJA JER NEMAM NOVACA ZA NOVIJI AUTOMOBIL.

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje samo na dva načina ( curenje ulja neću spominjati ) . Prvi način je preko vodilica ventila a drugi način je preko klipnih prstenova . Ako su uzrok vodilice ventila , dovoljno je demontirati i kompletno urediti glavu motora . Ako su uzrok klipni prstenovi , isti se mogu zamijeniti ukoliko nisu previše istrošeni cilindri . Za detaljno objašnjenej i uputu uvijek me možete nazvati na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA PREMACY 2,0 DITD - PROBLEM JE ŠTO SLABO VUČE ?

Datum objave: 04.07.2012 07:59:31
Slika
PITANJE:

pozdrav imam mazdu premacy 2.0ditd 2001godiste problem je sto slabo vuce na nizim okretajima u voznji pritiskom na papucicu gasa kao da se gusi promijenio sam filter goriva ali nikakvo poboljsanje unaprijed zahvalan.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu, navesti ću moguće uzroke radi kojih motor nema snage ni ubrzanja a to su : nečist rezervoar , filter zraka, dobavna pumpa, mjerač mase zraka, senzor pedale gasa, dize, MAP senzor, EGR ventil, tlak turbine, djelomično začepljenje u predijelu turbine, regulator količine goriva, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor radilice, djelomično začepljenje auspuha, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora , visokotlačna pumpa, kompjutor motora.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 414 SI 1,4 i. 16V - ZAŠTO MOTOR NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 03.07.2012 15:32:38
Slika
PITANJE:

Postovani, Zanimalo bi me ako biste mi mogli pomoci. Jutros sam pokusao upaliti auto Rover 414Si i ostalo je samo na pokusaju. Motor vergla, ali uopce se ne osjeti da bi se mogao pokrenuti. Pumpa za gorivo se cuje,ali ne glasno kao prethodnih dana, nego mnogo tise. Istina imam oko 10litara benzina u rezervoaru. Danas sam kupio novi akumulator i ugradio ga, ali nema poboljsanja. Oko podneva (po najvecoj vrucini) motor jer zamalo upalio(sa starim akumulatorom). Prije 2 tjedna sam imao slucaj da je cijev za MAP senzor ispala iz Injektora na motoru i motor je,premda je tesko upalio, dobro radio(ca 4000okretaja). U servisu smo mehanicar i ja zalijepili cijev i 3 dana je super sve radilo, sve do danas. Na kompjuteru je bila dijagnoza MAP senzor i ventilator. Ventilator se palio jer je motor otisao na 4000okretaja dok sam vozio na servise. Molio bih pomoc, jer bih zelio na daleki put iducih dana. Rover je 1998 godiste. 103PS, Model 414Si. U ovih 14 godina sa autom je bilo ravno NULA problema, evo sve do sada. Hvala Vam unaprijed.

ODGOVOR:

Ako motor ne može upaliti obavite pojedine kontrole po slijedećem redoslijedu : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, zabrtvljenost usisnog kolektora ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( kablove, bobinu , ulazni napon na bobinu, senzor radilice ) , elektronski sustav ubrizgavanja ( filter goriva, tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektore, pojedine senzore motora, zaklopku snage, EGR ventil, električnu instalaciju motora, ECU centralu ) . Provjerite još sustav za blokadu paljenje ( imobilajzer ) , padove napona na pojedinim senzorima , ispravnost ključa za paljenje .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,2 HDI - NE ZNAM KOGA POSLUŠATI ?

Datum objave: 02.07.2012 21:25:32
Slika
PITANJE:

Postovani, posjedujem Citroen c 5 break 2,2 HDI 2003 godina sa 245000 km . Na interkuleru mi baca ulje. U Citroen servisu su mi rekli da mi je SIGURNO neispravan turbo punjac (kojeg oni daju reparirati jer je nov skup) dok su drugi mehanicari tvrdili da to ne mora biti tocno. Jedan je rekao da mi je zato sto turbina ima lufta i baca ulje otisao i interkuler. Sto se tice turbine imam nekoliko savjeta i to da je nitko nemoze napraviti ni priblizno novoj do oprecnog misljena. Sto je najpametnije napraviti? Unaprijed hvala na odgovoru Jadranko

ODGOVOR:

Nije dobro slušati pojedina mišljenja i savjete koje bez ikakve obaveza daju pojedini stručnjaci i amateri . Najbolje je obaviti detaljan i stručni pregled motora od strane eminentnog stručnjaka i tada ćete sigurno dobiti točan odgovor , što je neispravno i kolika je cijena popravka . Nakon toga nije teško odlučiti što činiti . Za detaljnije objašnjenje možete me nazvati na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

FIAT DOBLO 1,2 SX - MEHANIČARI NE ZNAJU NAĆI KVAR ?

Datum objave: 01.07.2012 12:02:54
Slika
PITANJE:

gospodine meić,evo opet vam se obračam u vezi fiat dobla 1.2 sx 2001g.dakle imao sam problem sa vozilom nije imao snage. početkom mjeseca sam ga odveo kod majstora sve je pregledao na njemu i sve je ispravno.kaže da nezna.taj majstor odustane i kaže vozite auto negdje drugdje.sada je kod drugog majstora on je isto sve pregledao radi sve od kompijutera do........sve što se gleda kada je taj problem nema snage dok kreće a kada se zalaufa na ravnoj cesti onda vuće bolje ali još uvijek nije to ta snaga. majstor kaže da je nešto neuobičajeno i tako se to neuobičajeno vuče od 04.06.2012g.ako imate bilo kakvo iskustvo "neuobičajeno"molim vas pomozite mi.očajan sam.kredit plačam za auto a nemam ga već skoro mjesec dana.bojim se da i ovaj majstor odustane šta ću onda sa autom .pomozite molim vas.auto je u osijeku ako mi možete preporučiti nekog majstora za fijata u slučaju da i ovaj odustane . UNAPRED HVALA NA POMOĆI!!!!

ODGOVOR:

Moja djelatnost nije da se bavim praćenjem kvalitete usluge pojedinih servisa u Hrvatskoj . Moja djelatnost je dijagnostika, servisiranje, održavanje i popravak motornih vozila . U vezi spomenutog problema mogu samo reći da trebate pronaći kvalitetan servis koji se može nositi s problemima na Vašem vozilu . Ovoga časa mogu nabrojiti više od dvadest mogućih faktora radi kojih motor nema potrebnu snagu , međutim od toga Vi ne bi imali koristi . Ako Vaš mehaničar ne zna uzrok recite mu da me nazove na 060/6060-44 pa ću mu dati korisne savjete .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 1,8 i. 16V - VELIKI PROBLEMI S PLINOM ?

Datum objave: 30.06.2012 09:07:49
Slika
PITANJE:

Dobra vecer gosp MEIĆ.Javljam Vam se jer imam problem sa autom.Imam Peugeot 406 karavan,1.8.16v,sa atest plinom(landi renzo).Obzirom da u puli nema ovlaštenog servisera za tu vrstu plina,evo bio sam slobodan javiti se vama za pomoć.U zadnje vrijeme mi se dešava da kad vozim na plin,sve bude koliko -toliko uredu dok je auto u vožnji,tj,pod gasom,ali kad stanem na semaforu,i pustim ga u leru,tj bez gasa,auto mi se trese kao da kamion vozim,ali okretaji na obrtomjeru su uredu,kazaljka radi mirno.takodjer kad mu drzim papučicu od gasa recimo na na 2000okretaja,uopce mi neda da ga drzim mirno,nego mi sam daji oduzima gas,ali napominjem da je u voznji uredu,osim sto sam primjetio da vise trosi.I evo još jedan problem koji mi se desio jučer.Oem ja da natankiram plin,i natočim pun spremnik,počnem ga voziti,i nakon nekih 2km,počne mi trubiti kao da nema plina,a u biti je pun.Stanem,ponovo ga upalim na benz,krenem,cim prebaci na plin,opet isto,ali ne gasi se,i tako sam do doma vozio nekih 10km,i ništa.danas ponovo upalim krenem sve uredu,osim što trza,i trese se.Evo gosp Meić,malo sam opširno pokušao objasniti moj problem,ako mi možete onako okvirno objasniti,dali je to za zabrinuti se,dali smijem uopce voziti taj auto,radi sigurnosti,i dali je moguce to popraviti,i koliko je isplativo,i naravno koliko bi to koštalo?Unaprijed Vam se od srca zahvaljujem.lijep pozdrav iz pule.Bojan

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu nije teško zaključiti da problem stavra plinski sustav . Međutim ipak bi trebalo najprije rutinski provjeriti kako motor radi na benzin i da li su sve komponente benzinskog sustava ispravne a za očekivati je da su ispravne , inače bi motor loše radio i na benzin . Nakon pregleda benzinskog sustava potrebno je detaljno ispitati sve dijelove plinske instalacije . Moguće neispravnosti su : multi ventil na rezervoaru, filter plinske faze LPG, filter tekuće faze LPG , nečist isparivač, oštećene membrane isparivača, neispravne cijevi dovoda plina, nečisti plinski injektori, podešenost plinskog sustava .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 TD - IZBACUJE VODU NA ČEP EKSPANZIONE POSUDE ?

Datum objave: 30.06.2012 08:44:19
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam ford mondeo 1,8 td,1996g, problem je sljedeći.Kada motor dođe na radnu temperaturu, počne mi rashladnu tekućinu bacati van na čepu od posude, te su crijeva na dodir jako tvrda a hladnjak je HLADAN, mislio sam da je termostat ali nije jer smo ga skinuli.Dali mozda ima dva termostata ili je kvar u nečemu drugom( pukla glava ili dihtung glave). S štovanjem

ODGOVOR:

Vaše vozilo nema dva termostata . Uzrok je neispravna brtva glave motora . Rješenje je demontaža glave motora, kompletne obrada glave . Ako želite detaljnije objašnjenje kako i što treba napraviti možete me nazvati na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 2,0 HDI - POVREMANO PREKIDANJE U RADU MOTORA ?

Datum objave: 30.06.2012 08:33:15
Slika
PITANJE:

Poštovani imam pitanje vezano uz automobil Peugeot 407 2.0 HDI sa ručnim mjenjačem iz 2005. godine. Automobil ima 122.000 km i redovno je servisiran Opis kvara: Gas počinje poskakivati i gušiti uz jako dimljenje iz auspuha. U vožnji se isto manifestira kroz trzanje automobila (ubrzavanje i usporavanje) vozila bez obzira na odabrani stupanj prijenosa ili brzinu. Problem se javlja ničim izazvan usred vožnje da bi se nakon toga i po nekoliko dana auto ponašao skroz normalno. Problem se javio već dosta puta i jednom su u ovlaštenom servisu (auto Davor Split) pokušali očitati preko kompjutera kvar ali nisu ništa našli. Tada (dok je bio su servisu) auto se normalno ponašao. Molim vas pomozite jer s ovakvim opisom kvara teško je odrediti što bi moglo biti. Unaprijed Hvala

ODGOVOR:

Za svaki servis je najzahtijevnija vrsta kvarova ona koja se pojavljuje povremeno i rijetko . U takvim slučajevima treba omogućiti servisu da ima vozilo na ispitivanju sve dok se ne pojave simptomi koje ste naveli . Tada se može uz pomoć servisno dijagnostičkog sustava i imaginacije ( sposobnosti ) stručne osobe doći do spoznaje što je neispravno . Nakon toga nije teško otkloniti kvar/kvarove . Bez pregleda Vašega vozila mogu samo nabrojiti moguće neispravnosti a to su : nečist rezervoar za gorivo, prisutnost zraka u gorivu, dize, mjerač mase zraka, senzor pedale gasa, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, senzor tlaka goriva na Rail-u, kontrolni solenoid za tlak goriva, visokotlačna pumpa, senzor tlaka turbine, MAP senzor, EGR ventil, senzor radilice, senzor položaja pedale spojke, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA AVENSIS D-4D - ZABRINJAVAJUĆE STRUGANJE ?

Datum objave: 29.06.2012 17:47:10
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, imam problem sa klima uređajem koja samo kad je upaljena čuje se kao neko struganje. Klima hladi dobro. Radi se o autu Toyota Avensis D4D 2.0, 2006 god, 120000km. Interesira me dali je moguće da u klimi ima nedostatak plina i ulja ili bi trebalo problem tražiti negdje drugdje. Auto mehaničar kojeg sam posjetio kaže da se klima ne popravlja i da treba novi kompresor od minimalno 4000kn Unaprijed zahvaljujem na odgovoru, Dražen

ODGOVOR:

Svaki klima uređaj se redovno servisira svake dvije godine . Pojedini dijelovi se mogu mijenjati po potrebi . Struganje koje čujete , može stvarati ventilator u kabini , pogonska remenica kompresora, pogonski remen , natezač i tek na kraju ( vrlo rijetko ) sam kompresor . Obzirom na starost vozila ne očekujem da je uzrok kompresor . Pregledom vozila mogao bih utvrditi činjenice i nešto više reći o tome .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - GLAVA MOTORA ?

Datum objave: 28.06.2012 16:44:31
Slika
PITANJE:

Kupio sam xsaru 1.4i 1999g u ljeti palila se lampica za temperaturu tekućine i stop obavezno zaustavljanje.mjenjao sam senzor temperature u autoservisu Peba jedno vrijeme je bilo dobro ali se opet ponavlja ista priča. Zatim odlazim u servis Automehanika i zaključak je izgorjela brtva glave motora. Kod promjene brtve rečeno mi je na servisu da je dolazilo mješanje antifriza i ulja (antifriz nije bio bistar) i glava motora imala je male rupice iliti malo oštečenje. Ponudili su brušenje glave što je iznosilo vrijednost polovice auta ali da i nije to preporučljivo. Brtvu su izmijenili i pritegnuli jače glavu motora,(mijenjan antifriz i ulje). Sada sam napravio 10 000 kmh od servisa i zasada je sve u redu. MOLIM VAS VAŠE MIŠLJENJE DA LI AUTO DALJE VOZIT I KOJI JE BIO RAZLOG OD PRVOG VLASNIKA ZA ODLAZAK BRTVE(MIJENJANO JE I TADA SET ZUPČASTOG.

ODGOVOR:

Ne postoji auto koji se ne kvari a kvare se i automobili koji su 20  puta skuplji od Vašega . To je općepoznata činjenica i tome se ne treba čuditi . Najmanje se kvare automobili koji se redovno i kvalitetno servisiraju . Kada se dogodi neki kvar ( brtva glave ) tada to treba kvalitetno i bez taktiziranja odraditi i nakon toga motor opet godinama vozi sigurno . Prilikom radova oko glave motora , sve treba odraditi stručno i kvalitetno . Tako na primjer treba obaviti kompletnu obradu glave motora , urediti ventile, siceve ventila , vodilice ventila . Nije dobro da se sve to preskoči i da se samo zamijeni brtva glave motora . To je prije svega u interesu vlasnika vozila a ne servisa .

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 2,0 i. 20V - LJUBAV NA PRVI POGLED ?

Datum objave: 27.06.2012 17:34:04
Slika
PITANJE:

pozdrav imam fiat bravo hgt 2.0 20v 1999 vec 3 godine jako san sritna snjim ljubav na prvi pogled brz i lip je imam problem zadnji kraj nestabilan promijenjene gume su 205 50 15 i nista opet se zanosi malo a naprijed mi nesto zuji u motoru jel kakva vodilica ili lezaj zuji stalno ne lupa nista i kad triba remen prominut nisan ga minjala unaprid hvala inace vozin brzo i pokazujem to svima

ODGOVOR:

Najčešći uzroci radi kojih je nestabilan zadnji kraj vozila su dotrajali amortizeri i zračnost na selen blokovima zadnjeg ovjesa . Zato obavite pregled i jednog i drugog . Naprijed može stvarati buku ( zujanje ) bilo koji ležaj na motoru ili ležaj kotača ( čuje se samo u vožnji ) . Zupčasti remen se mijenja svakih 120.000 km ili svakih 6 godina ( što dođe prije ) .

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,4 i. 12 V - KAKO ĆU ZAMIJENITI ZUPČASTI REMEN ?

Datum objave: 27.06.2012 16:58:51
Slika
PITANJE:

MOLIM VAS DA MI MALO OBJASNITE KAKO ZAMIJENITI ZUPČASTI REMEN NA FIAT BRAVA 1.4 12V.DALI SE MORA SKIDATI REMENICA NA RADILICI I AKO SE MORA NA KOJU STRANU IDE VIJAK I KAKO SE STEŽE REMEN POMOĆU ŠPANERA HVALA

ODGOVOR:

Prilikom zamjene zupčastog remena koriste se četiri specijalna alata : za blokadu radilice, za blokadu bregaste osovine, za točan položaj bregaste osovine, za zatezanje natezača . Motor se stavi u položaj faze ( oznaka je na remenici kanalnog remena ) , demontiraju se zaštitni poklopci, demontira se poklopac bregaste osovine, demontira se remenica kanalnog remena na radilici . Nakon ovoga stavi se alat za blokadu redilice i alat za blokadu bregaste osovine, otpusti se natezač, izvadi zupčasti remen, izvadi natezač izvadi pumpa za vodu . Nakon ovoga ugrađuju se novi dijelovi . Kada se ugrade novi dijelovi, odgovarajućim alatom se zateže zupčasti remen i vijak zupčastog remena . Nakon toga se skidaju blokade , motor se okrene za dva kruga , stavlja se ponovo u fazu i pomoću alata za blokadu i alata za kontrolu položaja faze kontrolira se točnost faze motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,0 i. 16V - DA LI SE ISPLATI ?

Datum objave: 27.06.2012 16:39:53
Slika
PITANJE:

Poštovanje, kupio bih rabljeni automobil i izbor je pao na Opel Omegu. Prilažem vam link sa Njuškala za navedeni automobil. http://www.njuskalo.hr/auti/opel-omega-2.0-16v-sport-oglas-5311063 Zanima me vaše mišljenje o automobilu. Na autu su novi diskovi, pločice, amortizeri, remenje... Je li održavanje preskupo za takav automobil? I je li navedena cijena (3200 eura) realna? Zahvaljujem se na odgovoru. Srdačan pozdrav.

ODGOVOR:

Ne možete kupiti vozilo više srednje klase za 3,200 eura a da isti bude u dobrom stanju . Za te novce možete kupiti dva dobra bicikla. Ukoliko želite ipak kupiti navedeno vozilo tada nije dovoljna samo slika vozila nego je potreban temeljiti pregled motora, mjenjača, podvozja, ovjesa, elektrike, elektronike, klima uređaja , eko-test .  Takve pregleda radim često i zato Vam s razlogom to govorim kako bi izbjegli neugodna iznenađenja . Održavanje je za svaki automobil skupo a naročito ako počnu otkazivati pojedini sklopovi . Uz redovno servisiranje i pojedine kvarove treba uzeti u obzir i potrošnju goriva te godišnju registraciju .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - ELEKTRIČNI I ELEKTRONSKI PROBLEMI ?

Datum objave: 27.06.2012 09:35:00
Slika
PITANJE:

Radi se o Fiat Puntu 1.2 2001 god. Prvo pitanje je vezano za rad žmigavaca. U biti ne radi niti jedan žmigavac, niti pomoću ručica, niti prilikom uključivanja tipke za sva četiri, a ni prilikom daljinskog otključavanja ili zaključavanja. Drugo pitanje je vezano za rad putnog računala koje se prilikom paljenja resetira. Znači ponište se svi pokazatelji osim ukupne kilometraže. Trenutno 130.000. Isto tako prilikom paljenja svijetla ne radi unutarnje osvjetljenje kokpita. Pitanje je dali je to povezano i dali isto tako ima veze sa (ne)radom žmigavaca? Unaprijed Hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti žmigavaca su : automat žmigavaca, osigurač, loš spoj s masom , kontakti na kutiji osigurača, električna instalacija . Problemi s putnim računalom mogu biti električni ili elektronski i to : padovi napona na pojedinim konektorima, napon punjenja, instrument ploča . Neki od navedenih problema mogu biti povezani .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 2,0 HDI - I NAKON ZAMJENE SPOJKE OPET NIJE DOBRO ?

Datum objave: 25.06.2012 14:59:23
Slika
PITANJE:

Postovani Prvo da se izvinim radi moj los jezik. Pisem iz Makedonije. Imam C4 HDI 110KS, 2005 god. Imao sam problem sa lamelom. Prilikom pokretanja u prvu brzino javljalo se tresanje (podrhtavanje) auta. Rekli su mi da je set lamela. Dok su menjali reklu su da je zamajaci u redu. nakon promene celog seta (lamela, potisna ploca, drug lager) auto ne trese u prvu brzinu. Ali sad na pedalju osecam grebenaje pri promenu brzine ,pri samom pokretanju ili kad radi u mesto. Grebanje se dobro oseca. Kade se auto ugasi to se grebanje na papuci ne ocesa. Isto tako u vozni pri promenu brine kad se pritisni kvacilo cuje se neki zvuk kako neko lupanje. Sad oni kazu da je najverojatno zamajac mada su pre toga rekli da je u redu. Dali je to mozno da zamajac ne valja? Dali je mozno da set kvacila koji su stavile nesto nije u redu. Unapred Vam hvala

ODGOVOR:

U ovom slučaju servis je napravio grešku što nije ugradio novi zamašnjak uz novu spojku . Moguće je da sve probleme stvara dvomaseni zamašnjak . Logično bi bilo da se ponovo demontira mjenjač , da se zamijeni zamašnjak, da se pregleda set spojke . U većini slučajeva je jeftinije zamijeniti sve dijelove sklopa spojke nego taktizirati u cilju nekih ušteda . Ako Vi niste inzistirali da se ne mijenja zamašnjak , servis ne bi trebao zaračunati rad za zamjenu zamašnjaka .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,9 DTI - MALI PROBLEMI S AUTOM ?

Datum objave: 24.06.2012 20:39:01
Slika
PITANJE:

Pozdrav g.Meiću, Evo imam malih problema s autom, vozim renault megane 1,9 dti 1998god. 72 kw. danas smo se odredili ići na more, vozim se kroz Liku po autocesti i auto mi neće ići brže od 100km/h, uzbrdo i nizbrdo isto je , gas do poda ali neide.udjem u tunel i izadjem van malo ide do 120km/h pa za par minuta opet isto. sto bi to moglo biti ?? . prije dvije godine sam promijenio mjerac protoka zraka, filter zraka mjenjam jednom godišnje,svakih cca 20000km. eto toliko i lijep pozdrav sa otoka Paga

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može ostati bez snage radi brijnih razloga . Nabrojiti ći ih po logičnom redoslijedu a to su : nečisti filteri, nečist rezervoar, senzor pedale gasa, MAF senzor, senzor tlaka turbine, ventil za rasterećenje turbine, sustav za regulaciju turbine, EGR ventil, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, kontrolni solenoid usisanog zraka , senzor temperature goriva, mehaničko stanje motora, električna istalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 - REGULATOR ?

Datum objave: 24.06.2012 20:01:35
Slika
PITANJE:

Štovani, na osobnom vozilu Citroen C5 model 2009. godine s prijeđenih 35.000 km, na displayu klime uređaja ne radi regulator temperature lijeve zone kabine te je isti praktično blokiran na temperaturi od 23 stupnja. Desni regulator dvozonske klime radi bez problema. Je li nužno mijenjati cijeli display klime i koliko bi koštala ugradnja novog displaya? Unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Uvijek se isplati najprije obaviti popravak komande koju ste spomenuli jer u puno slučajeva popravak uspijeva . Ukoliko popravak ne uspije tada treba zamijeniti neispravan dio . Cijenu navedenog dijela možete saznati u svakom ovlaštenom skladištu dijelova Citroen kada navedete broj šasije vozila .

na vrh Povratak na vrh