Danas je: 24.06.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW PASSAT 2,5 TDI - NESTAJE ANTIFRIZ

Datum objave: 17.11.2011 14:32:44
Slika
PITANJE:

poštovani. ovako imam passata 2.5 tdi v6 automatik 150 ks.poceo mi je naglo gubit antifriz u posudi i pregrijavati se pa onda ispusta antifriz na onom pipku ispod posude,također su i crijeva tvrda a kad otvorim cep izleti mu zrak,promijeni sam cep i dalje imam te iste probleme.a tenperatura u kabini mu je na 90 stupnjeva...hvala unaprijed

ODGOVOR:

Sve što ste naveli ukazuje na oštećenje brtve glave motora . Radi toga kompresija može probijati u rashladni sustav, stvarati veliki tlak u sustavu , izbacivati rashladnu tekućinu na čep ekspanzione posude . Najprije treba ispitati isparvnost termostata , pumpu za vodu i hladnjak . Nakon toga se može opravdano sumnjati u brtvu glave motora . Ako je nešto nejasno javite se opet .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,5 DCI - GRIJAČI ?

Datum objave: 17.11.2011 11:01:26
Slika
PITANJE:

Poštovanje g.Meić.imam Renault megan II 1.5dci 120000km u odličnom stanj, ali imam problem sa grijačima.u zimi jako mi kratko rade sekundu do dvije maksimalno kad je vani ispod nule,i onda teško pali prvi put dugo alnasa a poslje je dobro. Dali se može duljina rada grijača porodužiti da oni griju duže? dali oni imaju veze sa kompijutorom auta ili imaju relej.Preko ljeta pali bez probleme i u zimi kad se svaki tren pali.Imam na njemu automatsko palenje sam si da kontakt uključi grijače i alnasa.mislim da pre kratko rade grijači jer za dvije sekunde ne može ugrijati smjesu goriva. Koje je vaše mišljenje? Unaprijed puno HVALA!!!

ODGOVOR:

Moje mišljenje je da uzrok nisu grijači nego neki drugi razlozi . Grijači na svim DCI motorima rade kratko jer direktno zagrijavaju cilindar i komoru za izgaranje. Zato bi trebali ispitati i druge moguće razloge i to : prisutnost zraka u gorivu, filtere, senzor temperature motora, senzor tlaka goriva, solenoid za tlak goriva, dize, EGR venti, električnu instalaciju i konektore motora, mehaničko stanje motora . Može se također ispitati ispravnost grijača i ispravnost upravljačkog modula grijača .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - VEĆE GUME

Datum objave: 17.11.2011 09:11:23
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem peugeota 206 i imam u planu promjeniti gume i felge! Trenutno su na njemu tvorničke čelične felge s gumama 175/65/14 a sada bi stavio aluminijske felge s gumama 195/65/15! Zanima me da li će se povećati potrošnja goriva i ako hoće da li znate koliko bi to bilo otprilike u postocima! Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Nije realno da umjesto originalnih guma 175/65-14 stavite gume 195/65-15 . Razlika u promjeru guma može biti samo 2,5 % a u ovom slučaju bi to bila razlika od 8,75 % . Naravno da bi se mogli voziti i na tim većim gumama , međutim ubrzanje vozila bi bilo znatno slabije a potrošnja goriva bi se povećala za 15 do 20 % .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F 1,4 i. - NISKO HVATA KUPLUNG

Datum objave: 16.11.2011 16:41:31
Slika
PITANJE:

Poštovani! Prvo da pohvalim ovo što radite,svaka čast! Imam jedan problem,nadam se da ćete mi pomoći ili me barem usmjeriti na što da obratim pažnju. Imam opel astru f,motor 1.4 benzin(obični) 2001. godina sa prijeđenih 101000 tisuću km.Auto je savršen,ali već neko vrijeme me muči problem sa kvačilom. Problem je taj što kvačilo prenisko odvaja,onda se teže ubacuje u brzine,pogotovo u prvu i drugu.Znači kvačilo odvaja nisko(odmah na početku).Pomicao sam onaj vijak i maticu na sajli i neko vrijeme je bilo odlično ali sad se opet javlja isti problem.Sumnjao sam da se vijak pomakne u matici pa sam bilježio kako stoji i nije problem u tome.Znam da inače kvačilo proklizava,potroši se pa odvaja skroz daleko ali kod mene odvaja odmah na početku.Možete li mi reći što bi to moglo biti?Auto ima 101000 tisuću km.Što se tiče kretanja i vožnje sve je u najboljem redu,nema trzanja,podrhtavanja niti ikakvih čudnih zvukova. Oprostite zbog malo dužeg pojašnjenja,nadam se da sam Vam uspio objasniti svoj problem. Unaprijed veliko hvala!

ODGOVOR:

Prema vašem detaljnom opisu mogući uzroci su : dotrajalost i istezanje kuplung sajle, defekt ili istrošenje na smoj vilici potisnog ležaja , istrošenje na mehanizmu pedale spojke, istrošenje i dotrajalost samog potisnog ležaja i tanjuraste opruge spojke . Logično je da obavite provjeru jednostvanijih dijelova sustava a to je kuplung sajla , pedala spojke jer se za to ne treba demontirati mjenjač.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C200 KOMPRESOR - LOŠE RADI NA LERU

Datum objave: 16.11.2011 14:23:18
Slika
PITANJE:

Postovani gdine. Meicu. Posjedujem mercedes c200 kompresor sportcoupe 2001. god. Auto ima automatski sekvencionalni mjenjac. Moj problem je u tome sta u zadnje vrijeme, kad stisnem kocnicu,recimo cekam na semaforu,auto pocne turirati tj. gas ide od 500 do 1000 okretaja,cim stisnem gas auto se normalno ponasa. Tkd. kad stanem i auto bi trebao sam ici polagano naprijed,medutim i ovde se javlja trzanje zbog navedenog problema. Na kompjuterskoj dijagnostici putno racunalo ne daje nikakav problem,tj. javlja da je sve u redu. Inace auto ponekad radi dan dva bez sasvim normalno a zatim opet pocne turirati kad stisnem kocnicu. Da li mi mozete reci u cemu bi mogao biti problem. Unaprijed zahvaljujem na vase odgovoru.

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima servo uređaj kočnice koji radi na principu podtlaka . Servo uređaj koristi podtlak iz usisnog kolektora i tako funkcionira. Kada nastane oštećenje na membrani servo uređaja , motor tada uvlači falš zrak i time poremeti rad motora na leru upravo kako ste Vi to opisali . U ovom slučaju potrebno je ispitati ispravnost servo uređaja i ako je isti neispravn treba ga zamijeniti . Ukoliko se utvrdi da servo uređaj ne propušta,  uzrok treba tražiti u pojedinim senzorima i komponentama sustava elektronskog ubrizgavanja goriva.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,6 D - PALI SAMO NA GURANJE

Datum objave: 16.11.2011 10:05:58
Slika
PITANJE:

imam kadeta 1.6d, ujutro nece da pali...zamjenim grijace onda opet sledece jutro nece da pali i izgori grijac...tada ga na guranje upalim i on pusi plavi dim dok se malo ne ugrije onda prestane da pusi.i imam osjeca da slabije vuce.

ODGOVOR:

Nije rješenje samo mijenjati grijače potrebno je točno otkriti uzrok radi kojega motor teško pali . Obavite slijedeće ispitivanje : izmjerite kompresiju , ispitajte dize, provjerite ima li zraka u sustavu goriva . Kompresija mora biti veća od 24 bara, dize moraju biti ispravne ( tlak goriva veći od 120 bara, oblik mlaza rasprskavajući ) , svi grijači moraju biti ispravni, u gorivu ne smije biti zraka, akumulator i elektropokretač moraju biti u odličnom stanju , filter goriva i zraka trebaju biti čisti .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 16V - MOTOR NERAVNOMJERNO RADI

Datum objave: 16.11.2011 09:40:24
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić. Posjedujem ford focus 1.6 16v 2008god.sa prijeđenih 56000 km. Zabrinjava me nemiran rad motora u praznom hodu i vibracije koje se na trenutke osjete u kabini i to najviše u sjedalima. Također sam sada za hladnijih dana primjetio da povremeno izbacuje oblak bijelog dima na auspuh. Auto inače dobro pali i vuče te nema nikakvih problema u vožnji. Ranije je bilo problema sa paljenjem koje je uklonio ovlašteni servis,i tada su očistili injektore,zamjenili svječice,instalirali noviji softver,provjerili bobine,pumpu goriva,tlak goriva i kompletnu dijagnostiku motora,ali i dalje je ostao problem nemirnog rada u praznom hodu. Što bi moglo biti uzrok? Molim Vas za vaše stručno mišljenje i savijet. Unaprijed vam se najljepše zahvaljujem!

ODGOVOR:

Mogući uzroci mogu biti brojni a ovom prilikom ću spomenuti najčešće a to su : senzor temperature motora, aktuator minimuma, propuštanje na brtvi usisne grane ili na bilo kojem priključku koji je spojen na usisnu granu, električnainstalacija od motora ( pad napona na nekon kontaktu ili konektoru ) , MAP senzor, TPS senzor položaja zaklopke, nečistoća na nekom od injektora, izostanak iskre ili loša iskra na nekoj od svjećica, niži tlak kompresije na nakom od cilindara, ulazak djelića rashladne tekućine u jedan od cilindara koji poremeti eksplozivnu smjesu benzin-zrak ( bijeli dim ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA I 1,9 DCI - LUPANJE U MOTORU

Datum objave: 15.11.2011 17:42:45
Slika
PITANJE:

poštovanje gosp.Meiću, imam Renault lagunu 1,2000.god,motor 1.9 dci,do prije dva dana je bilo sve u redu,onda je na jednom počeo da "čekića"kao traktor,motor i dalje vuče,ne gubi snagu,ne dimi,samo što nešto pod haubom "čekića".Interesira me šta bi moglo biti?dali je moguće da je otišao ležaj na radilici?ili je možda preskočio za jedan zub?ili je nešto na bregastoj otišlo?to mi je prijatelj automehaničar rekao,da je jedno od toga u pitanju.Molio bih vašu dijagnozu,da li je prijatel u pravu ili je nešto sasvim deseto u pitanju.molio bih vas odgovor. Unaprijed hvala,

ODGOVOR:

Na samom početku moram reći da sam u vrlo neravnopravnom položaju u odnosu na Vašeg prijatelja automehaničara . Vaš prijatelj automehaničar je imao priliku pregledati Vaše vozilo i direktno na vozilu čuti zvuk lupanja kojega ste opisali . Takvu priliku ja nemam  jer sam od Vas udaljen 1.500 km  i nemam nikakve opipljive činjenice na osnovu kojih bi točno odgovorio . Neposrednim uvidom na vozilu se može  zaključiti dali zvuk dolazi iz glave motor, iz bloka motora, iz kartera . Ako zvuk dolazi iz glave motora to mogu biti , podizači ventila, bregasta osovina, dize, razvodni mehanizam . Ako lupanje nastaje u bloku motora to mogu biti klipovi i pomočne osovine . Ako lupanje nastaje u karteru to su ležajevi radilice . Evo na osnovu navedenog , zamolite Vašeg prijatelja automehaničara da bude konkretniji i da kaže gdje i zašto nastaje lupanje koje čujete.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI - SPOJKA

Datum objave: 15.11.2011 17:09:23
Slika
PITANJE:

Imam audija a4 tdi 2003 god. karavan i dešava mi se to kada krečem to jest kada puštam kuplung dođe do nekog podrhtavanja , kuplung ne odvaja fino i glatko . To se isto dešava i u drugoj brzini . Pa vas molim da mi odgovorite sto bi to moglo biti i unaprijed vam se zahvaljujem !

ODGOVOR:

Sve što ste spomenuli ukazuje na neispravnost spojke ( kuplung ) . Ugradnjom novoga seta spojke dobili bi veliki komfor u vožnji , vozilo bi kretalo mekano bez trzanja a pedala spojke bi postala jako mekana i ugodna .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 CD - CRNI DIM

Datum objave: 15.11.2011 15:22:55
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Nedavno sam kupio BMW 320Cd, 150KS, 2005.godina, 210.000km, 6 brzina. Smeta me čudan zvuk (glasniji i grublji rad motora) koji se javlja prilikom početnog pritiska na spojku. Isto tako i kod otpuštanja u zadnjoj trećini hoda papučice spojke. Mjenjač normalno šalta, auto ne trese pri kretanju. I još nešo! Kad je motor hladan, dešava mi se da ne reagira potpuno na gas u prvoj ili drugoj brzini. Primi malo gasa, zatim se cuje grublji zvuk motora i vise ne reagira na daljnje pritiskanje papučice gasa nekoliko sekundi, a onda prihvati i potegne, uz oblak crnog dima otraga. Inače, kod jačeg ubrzanja i šaltanja na 4000 o/min jako dimi crno iz auspuha. Kod normalnog šaltanja na oko 2.500 o/min ne primjetim crni dim iza sebe. Auto je bio na servisu i motor je odličan, po riječima servisera, a problem sa spojkom nije alarmantan. Ponekad mi svijetli lampica motora (trenutno ne), a na servisu je javio greške mirnog rada motora, greške na grijacima i mjeracu protoka zraka koje su poništene bez još uvijek obavljenog servisa. Preporčcena je samo zamjena grijača. Što vi mislite?

ODGOVOR:

Sve detalje koje ste naveli mogu protumačiti da motor ne radi na ispravan način i takvo stanje ne pogoduje motoru ni Vašem novčaniku. Brisanjem pojedinih grešaka koje ste naveli ne mogu se otkloniti pojedini kvarovi sami od sebe , oni su prisutni i dalje. Ako ne poduzmete ništa motor će i dalje imati prekid u prihvačanju gasa, crno će dimiti, potrošnja goriva će biti povećana. Na Vašem vozilu napravio bih kompletnu dijegnostiku motora, otklonio sve neispravnosti i napravio redovni servis vozila. Na taj način ćete dobiti kvalitetu i produžiti životni vijek motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,4 16V - POVEĆAVA SE NIVO ULJA

Datum objave: 15.11.2011 09:36:14
Slika
PITANJE:

Poštovani, radi se o vozilu VW Golf IV 1.4 16V, godina proizvodnje 1999, motor oznake AKQ. Početkom zimskih mjeseci i nižih temperatura na čepu ulja motora stvara se bijeli ili prljavo bijeli trag, te dolazi do povećanja nivoa ulja u motoru. Tijekom ljetnih mjeseci ovo se ne događa i motor ne troši ulje, eventualno 1 dcl između mijenjanja. Naime u vozilo sipam ulje VW Special 5W40 kupljeno u ovlaštenom VW servisu i litra istoga stoji 120 kuna. Također sam primjetio da kad je hladnije temperatura motora skroz sporo raste te se pitam postoji li mogućnost da se radi o kvaru termostata? Srdačan pozdrav !

ODGOVOR:

Kada postoje problemi kao što ste naveli , uvjek treba krenuti s jednostavniji i jeftinijim pretpostavkama i zahvatima . U ovom slučaju najprije treba ispitati ispravnost termostata i ako je isti neispravan odmah ugraditi novi . Nakon toga treba vidjeti da li je postignut rezultat . Ako i dalje vidite da su simptomi isti , potrebno je zamijeniti brtvu glave motora i obaviti kompletno uređenej glave motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 D - PREGARA OSIGURAČ ?

Datum objave: 15.11.2011 08:18:27
Slika
PITANJE:

Gospodine Meicu vec ste mi jednom pomogli pa bih vas pitao jos jedno pitanje,naime imam golf 1.6d i prosle godine sam menjao ventilator kabine jer mu je otisla buksna alki i pre toga se osigurac grejao,e onda sam kupio novi ventilator ali problem sa osiguracem nije nestao nego se i dalje greje i topi se tako da moram ventilator manje da koristim,ujak mi je reko posto je elektricar da ventilator vuce previse struje da nije ispravan i to je moguce posto nije to pravi nemacko ventilator nego ko zna ko ga pravi najverovatnije kinezi.Pa bih vas molio da mi pomognete posto ide zima i da mogu taj problem resiti u skorije vreme.Hvala Unapred.

ODGOVOR:

Osigurač elektromotora ventilatora može pregarati radi slijedećih razloga : neodgovarajući elektromotor ventilatora ( veća snaga motora ) , preveliki otpor prilikom okretanja elektromotora radi čega isti vuče veću struju, greška u električnoj instalaciji ( najčešće kontakt s drugim električnim vodom ili kontakt s masom . Najprije ispitajte ( izmjerite koliko ampera vuče motor ventilatora ) . Kada je motor ventilatora ispravan i kada je instalacija ispravna , osigurač od 20 A mora biti dovoljan .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,9 D - ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 15.11.2011 07:55:31
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam skodu feliciju 1.9 dizel 1999god,problem sa paljenjem kad je temperatura spolja u minusu,tesko pali nekad i ne moze samo vergla. Grejace sam promenila pre mesec dana sva cetiri stavljeni su bosh grejaci,ali i dalje je problem grejem po dva puta upalim auto ali kao da nema snage i odmah se ugasi posle toga samo vergla. Mozete li mi reci gde je problem. Hvala.

ODGOVOR:

Otežano paljenje kod nižih temperatura se može događati radi više razloga . Nabrojiti ću ih po logičnom redoslijedu a to su : akumulator, elektropokretač, prisutnost zraka u gorivu, grijači ( kod Vas su novi pa ne treba sumnjatu u njih ) , dize ( tlak goriva i oblik mlaza goriva ) , loša kompresija . Obavite ispitivanje po redoslijedu koji sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI GETZ 1,5 CRDI - ELEKTROPOKRETAČ SLABO OKREĆE

Datum objave: 14.11.2011 14:28:35
Slika
PITANJE:

Imam automobil Hyundai Getz 1.5 CRDI,auto mrtvo vergla,akumulator je nov,alanser je nosen u servis i ispravan je.Kad palim automobil jedva okreće mozete mi navesti uzrok zbog cega se ovo događa.

ODGOVOR:

Ako je akumulator ispravan ? Ako je elektropokretač ispravan ?  Moguće neispravnosti su : pad napona na klemama akumulatora, loš spoj s masom vozila, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora ( veliki otpor prilikom okretanja radilice ) .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 HDI - TROŠI ULJE

Datum objave: 14.11.2011 13:45:34
Slika
PITANJE:

Molio bih za pomoc!Imam citröen XSARU 1.4 HDI,2003,50kw. na 1500km potrosio je 2L ulja,a nigdje ne baca van i ne dimi?! Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila mogao je potrošiti ulje na tri načina i to : kroz turbinu, kroz vodilice ventila, kroz klipne prstenove . Pregledom motora i testom propuštanja cilindara može se utvrditi na koji način motortroši ulje.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 1,8 i. - TEŠKO PALI

Datum objave: 14.11.2011 13:35:35
Slika
PITANJE:

IMAM MERCEDES C180,96GOD,IMAM PROBLEM OD LJETO,ALI JE RELATIVNO DOBRO PALIO.SAD KAKO JE ZAHLADILO,UJUTRO JAKO TESKO PALI,I KAD UPALI,UPALI POD PUNIM GASOM,I NECE PRIMITI GAS,NEGO ISPOD HAUBU POCNE PUCATI,KAO DA IMA KASNO PALJENJE I TAKO JEDNO 5MIN KAD SE ZAGRIJE RADI NORMALNO,CAK MU JE EKO TEST BIO ODLICAN,ZANIMA ME KAKO TO RIJESITI.HVALA VAM UNAPRIJED

ODGOVOR:

Točan uzrok radi kojega motor teško pali  i radi kojega na prihvača gas mogu navesti tek nakon pregleda vozila. Sada mogu samo navesti moguće neispravnosti a to su : akumulator, elektropokretač, visokonaponski kablovi, bobina, električna instalacija motora, propuštanje na usisnom kolektoru, filteri, niski tlak goriva, nečisti injektori, senzor zaklopke snage, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor temperature motora, mehaničko stanje motora, senzor radilice, lambda sonda . U ovom slučaju najprije se ispita stenje akumulatora i elektropokretača a nakon toga s eprovjeri mehanički sustva motora i tako dalje kao što sam napisao .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 207 1,6 HDI - FILTERI

Datum objave: 14.11.2011 12:36:20
Slika
PITANJE:

Posjedujem peugeot 207 1.6 HDi 110KS, vec par puta tijekom u zadnjih 2 god u voznji mi se upalila lampica sustava samodijagnostike motora i na displeyu bi izbacilo upozorenje depolution system faulty. Prvi put kad se to dogodilo motor je jednostavno izgubio svu snagu i okretaji su naglo pali i auto se nije moglo voziti vecom brzinom od 50-60 km / h tako da sam se dokopao servisa i gdje su spojili auto na kompjuter i dijagnoza preko kompjutera je pokazala da je tlak goriva prije visokotlacne pumpe nizak i srervis je to rijesio s promjenom filtera goriva ( auto je preslo tada nekih 35000km ), takoder napominjem da je tada u tom mjesecu navodno dosta ljudi imalo problema sa gorivom na INA pumpama sta sam i vidio prema kolicini promjenjenih filtera u servisu, navodnu u zadnjih 10 dana. Filter goriva kod ovog peugeutovog modela nije moguce promijeniti samo element filtera nego completan filter sa kucistem i spojem elektronike itd sto takoder ne kosta tako malo , sve skupa mi je naplaceno oko 780 kn sa uslugom servisa. Da skratim poslije promjene filtera goriva nije vise bilo problema do nekih godinu dana a onda isto , isti alarm ista prica , tada nisam bio prisutan nego se dogodilo supruzi i ona je odvela auto u isti servis gdje su provjerili vozilo tako da ga je jedan od servisera provozao i rekao da je sve ok i da treba resetirati kopjuter , ali je suprugga inzistirala na promjeni filtera goriva zbog prijasnjeg problema i tako je napravljeno i opet nije bilo nikakvih problema nekih godinu i pol dana da bi evo ponovo dobio iso upozorenje ali auto nije izgubilo na snazi i vozi normalno. Filter goriva bi trebo trajat bez problema po kakrakteristikama proizvodaca najmanje 60 000km. U dva slucaja sigurno znam da je tankano gorivo dan prije ili isti dan za zadnji slucaj i da je tank goriva bio vrlo nizak. Da li je stvarno moguce da se filter goriva tako brzo onecisti, ok ako je mozda sakupljeno taloga na dnu rezervoara ili su fiteri pre fini za ovo nase gorivo ( uvijek tankamo Eurodiesel BS ), jer za sada navodi sve da je to bio razlog, filter goriva , opet, nije na displeju izbacilo upozorenje Postojanje vode u dizelskom gorivu , nego depolution system faulty. U knjizici vozila za korisnike pod ovim upozorenjem navode 1- paljenje zaruljice upozorava na poremecaj u sustavu kontrole motora i pod 2- bljeskanje zaruljice upozorava na poremecaj u sustavu sprijecavanja oneciscenja. Mozete li mi malo poblize objasniti ovaj moj problem ! Hvala unaprijed !

ODGOVOR:

Prvo što želim reći je da uzrok nije filter nego nečistoće u gorivu . Drugo što morate znati , što je filter bolji to se brže zaprlja jer zaustavlja i najsitnije nečistoće . Da ne postoji filter i ostali filteri kvar na vozilu bi bio puno skuplji . Kada bi izbacili filter goriva ili ugradili filter koji bi trajao jako dugo ( loše filtriranje ) tada bi umjesto filtera goriva mijenjali dize i visokotlačnu pumpu a taj trošak je 30.000,- kn . Iz navedenog možete zaključiti da je Vama u interesu da ugrađujete najbolji i najskuplji filter i da istoga mijenjate jednom godišnje ili svakih 15.000 km . Na taj način ćete zaštititi vitalne dijelove sustava Common Rail koji na taj način mogu trajati jako dugo . Dakle na filterima i na uljima se ne štedi jer jer su to materijali koje čuvaju motor i Vaš novac .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,8 TD - NEMA SNAGE NAKON UREĐENJA GLAVE

Datum objave: 14.11.2011 11:46:37
Slika
PITANJE:

Postovanje, gospodine Meicu! Radi se o Escortu 1.8 TD, 66 KW, 99. g.p. Zbog moje nepaznje pukao mi je zupcasti remen. Imao sam 'srecu' da su samo dva ventila bila pokrivljena. Nakon zamjene svega i montiranja zupcastog remena kod majstora imam problema. Problem sto auto slabije vuce. Nema dima, normalno pali (to je neki prvi utisak),ali jednostavno nema onog trzaja poslije 2000 obrtaja kad turbina ukljuci i naglo povuce, nego to sve ide prilicno mrtvo, a cini mi se da vrlo tesko ide u vise obrtaje preko, recimo preko 3000. Gdje je napravljena greska? Hvala!

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu postoje dva zupčasta remena , jedna je za bregastu osovinu a drugi za visokotlačnu pumpu . Moguće greške su ; netočna faza motora, netočan položaj remenice visokotlačne pumpe, loše podešeni ventili, niski tlak turbine . Najprije provjerite fazu motora i podešenost ventila . Nakon toga izmjerite tlak turbine .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - PROBLEMI S MOTOROM

Datum objave: 14.11.2011 10:20:11
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine meiću imam problem sa ford focusom 2006 1.8 tdci 115ks.problem se desava kada vozilo radi na minimumu krene kao da ce se ugasiti ali se brzo povrarti.tada kompjuter pokaze gresku na motoru i u momentu je izbrise.auto u zadnja dva navrata nije htio ni upaliti dok se ne ohladi.sto se tice voznje auto normalno trosi i normalno vuce.ima jedan cudan zvuk na minimumu kao lagano fuckanje.takodjer kada tek upalim auto zna zadimit bijeli dim koj postepeno prelazi u crni te se na podu javlja crna fleka.injace ja sam prvi vlasnik automobila te je auto prosao 80000km.unaprjed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Naveli ste puno detalja i nepravilnosti ( lergas, paljenje, bijeli dim, crni dim ) . Sve to ukazuje na potrebu da se napravi kompletna dijagnostika motora i to : kontrola mehaničkog sustava motora , kontrola sutava dobave goriva, kontrola sustava za upravljanje motorom . Moguće neispravnosti su : niži tlak kompresije na nekom od cilindara, neispravan jedan ili više grijača, lošije funkcioniranje jedne od diza, zrak u sustavu goriva, kontrolni modul grijača, senzor temperature motora, EGR ventil, električna instalacija motora, senzor radilice, ECU centrala. Prvom prilikom obavite ispitivanje i dijagnostiku .

 

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - TEŠKO PALI

Datum objave: 14.11.2011 09:40:16
Slika
PITANJE:

Posjedujem Opel astru 20 dti 2001 god. sa automatskim mjenjačem te imam dva problema 1.Auto na temperaturi od cirka 7°c do nekih 20°c ne pali kako treba tek nakon dužeg verglanja upali. Na -4 probao i auto odmah upali Ljetos je auto normalno palio 2.prednji diskovi se zagriju cirka 50°c do 70°c (vrući ne mogu se rukom držati) zadnji tek blago topli Molio bih vas za iskren savjet (ako može na mail ili telefon)

ODGOVOR:

Neispravnosti koje mogu utjecati na otežano paljenje kao što ste Vi opisali su : stanje akumulatora i elektropokretača , električni kontakti i konektori ( pad napona ) , zrak u sustavu goriva, mehaničko stanje motora, filteri, kontrolni modul grijača, senzor temperature motora, dize, EGR ventil, ECU centrala. Stručnim i detaljnim ispitivanjem može se otkriti uzrok . Temperatura prednjih diskova je previsoka a mogući uzroci su : kočna kliješta, nosač kočnih kliješta, visokotlačne cijevi, hidraulika prednjih kočnica. Ako ima kakvih nejasnoća javite se opet.

na vrh Povratak na vrh