Danas je: 26.03.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

ALFA ROMEO 147 1,6 i. 16V - POVEĆANA POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 20.02.2013 12:00:09
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meiću, nedavno sam kupio alfu 147 16,16 v 105 ks. Kada sam auto kupio na board computeru mi je pisalo da auto trosi 8,5 litara medutim potrosnja mi se sad prema board computeru drasticno povecala i cesto varira od 9,7-12,3.Budući da mi to baš bode oči probao sam staviti auto u ler i pustit gas i kad to napravim smanjila mi se potrosnja po board computeru na 6,6, u tom trenutku i krene mi se dizat, a ja uopće gas nisam stisnuo. Uzmite u obzir da sam i nedavno mjenjo termostat. Šta vi mislite o čemu se tu radi, da li je moguće i to ako board computer krivo pokazuje potrošnju da auto svejedno više troši pošto mi se čini da puno troši s obzirom da je motor s tako malom kubikažom, po mojim proračunima i preko 10 litara.I da li je moguće da u board computeru treba neke parametre podesit da bi on pokazivao kako treba. LP, Danijel

ODGOVOR:

Najtočnija provjera potrošnje goriva je kada sami računate potrošnju goriva na osnovu prevaljenog puta i količine utrošenog goriva. Putno računalo to računa pomoću brojnih informacija koje dobiva od pojedinih senzora i davača ( senzor brzine vozila, senzor broja okretaja, senzor za količinu zraka, senzor za tlak zraka, senzor pedale gasa, senzor položaja pedale kočnice ) . Ukoliko smatrate da je potrošnja goriva povećana ( a vjerujem da jest ) , onda se trebate odlučiti da napravite kompletnu dijagnostiku motora. Nakon toga će se otkriti sve neispravnosti zbog kojih je povečana potrošnja goriva.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 B4 2,0 E - DOBRO IDE , PUNO TROŠI ?

Datum objave: 19.02.2013 14:52:16
Slika
PITANJE:

poštovanje,kratko i jasno audi b4 95g 20e imao je plin nema ga više,promjenjem maf ulje svjećice ide kao metak radi kao metak troši kao spejs šatl min 20l,sve radi na autu bez greške nema nikakvih pokazatelja da trza da radi nervnomjerno ili bilo šta drugo odalke da krenem hvala

ODGOVOR:

Mogući uzroci povećane potropnje goriva su : mehaničko stanje motora ( faza , kompresija ) , sustav paljenja ( kvaliteta iskre na svjećicama, predpaljenje ) , sustav elektronskog ubrizgavanja ( senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature usisanog zraka, lambda sonda, senzor položaja zaklopke snage, injektori, tlak goriva, EVAP ventil rezervoara, regulator tlaka goriva, električna instalacija motora, kompjutor motora ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 2,0 i. 16V - MOTOR NE MOŽE UPALITI ???

Datum objave: 18.02.2013 17:40:23
Slika
PITANJE:

OPEL ASTRA G TDI 2.0 16V EXCELANCE 60 KW 1998 GODINA BROJ ŠASIJE WOLOTGF48X2096206 Poštovani automobil vozi supruga , 11.02.2013. išli smo u Sisak i putem smo na tifonovoj postaji natočili dizela za 200 kuna otišli u Sisak , kada smo se vraćali iz Siska automobil je jednostavno počeo stajati . Supruga je stala i izbacila iz brzine u ler , motor je imao čudno ponašanje , tresao se i čudno radio , kao utopljenik kada se bori za život , hoće da preživi a utapa se . Dakle rad motora je bio slično kao kada ostaje bez nafte trese se i jako otežano radi niti može raditi niti se gasi . Supruga je ugasila automobil , ponovo ga palila ali bezuspješno , vergla i nemože upaliti , prilikom verglanja dva puta kada je otpuštala ključ malo se motor javi , izverglali smo akumulator i nije upalio motor . Došlepali smo automobil kući već jebila noć . Jučer sam prikopčao ispravljač napunio se akumulator i probao ga paliti , nemože upaliti i isto mi je dva puta motor se javio prilikom otpuštanja ključa . Bio je jučer majstor amater koji je samo pregledao dali ima smeća u filteru i goriva , kada je skinuo poklopac filtera nafte je bila puna posuda u kojoj stoji filter , filter je vadio van ne djeluje da je prljav jer obično u 11 mjesecu pred tehnički mijenjamo filter zraka ulja i goriva i ulje motora i kočnica + ako je još nešto potrebno . Zvao sam prijatelja koji živi i radi u Zagrebu u nekom jako velikom auto servisu opisao slučaj , rekao mi je da je boš pumpa crkla elektronika na njoj , to su im mane tim opel astrama se to često dešava , kada ti majstor skine boš pumpu doneseš ju kod mene u auto servis , ostaviš platiš 4.000,00 kuna i dobiješ repariranu b.pumpu . Pitanje , Pošto ja auto moram autom odšlepati majstoru , jer nemam novca za šlep službu da bih išao tamo gdje sam siguran tj. kod vas . Što su mogući uzroci kvara , ako je boš pumpa 4.000,00 kuna mi je preskupo dali ima i gdje ima jeftinija ? G.Meić Hvala i srdačan pozdrav . Ivica Lagundžija Ive Maline 114 A 44250 Petrinja

ODGOVOR:

OPEL ASTRA G 2,0 D DTI . Nije dobro dijagnostiku raditi na daljinu bez neposrednog uvida i ispitivanja . Često puta se tako pogriješi jer se zaključak donosi na osnovu pretpostavki i Vašeg subjektivnog opisa kvara . Ja mogu ovom prilikom samo navesti moguće neispravnosti zbog kojih motor ne može upaliti a to su : sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer ) , faza motora, zrak u sustavu goriva, filteri, solenoidni ventil za zatvaranje goriva, regulator količine goriva, senzor radilice, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, relej kompjutora motora, kontrolni modul visokotlačne pumpe, kompjutor motora, mehaničko stanje motora. Pregledom svih navedenih komponenata može se točno znati što je neispravno i cijena popravka.

na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA 1,9 SDI - VIBRACIJE MOTORA NA LERU ?

Datum objave: 18.02.2013 17:25:52
Slika
PITANJE:

vec sam vam pisao u svezi seata cordobe 1.9 sdi zbog vibracija i tresnje auta,nakon cega sam stavio topranove nosace motora i sa kojima je bilo jos gore pa sam poslusao vas savjet i otisao u vw auto kucu u sibeniku gdje su mi u servisu rekli da su nosaci u redu da na motpru nema nikakvih gresaka gledajuci sa dijagnostikom. kad sam ih pitao zbog cega onda trese samo su odgovorili da je to normalno za takvo auto. stoga bi vas zamolio da mi kazete sto bi sve moglo biti kvar. znaci auto na minimumu cijelo trese i vinrira kao i masina i umiri se kad dinem okretaje na 1000 okretaja, auto kad gasim cijelo zatrese jako. auto ima 240 tkm, 2001g motor 1.9 sdi (agp) 50 kw i ovo se pocelo desavati prije nekih pet tis km dotad besprijekorno s time sto i sada radi motor kao sat osim te tresnje. unaprijed vam zahvaljujem

ODGOVOR:

Uzroci vibracija motora na malom broju okretaja ( leru ) mmogu biti: dvomaseni zamašnjak, dize ( različita količina goriva ) , razlika u tlakovima kompresije, istrošenja u motoru, istrošenja u transmisiji ( mjenjač , diferencijal ) .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 i. - SVIJETLI KONTROLNA LAMPICA MOTORA

Datum objave: 18.02.2013 08:46:08
Slika
PITANJE:

Imam Peugote 206 1.4 benzinac 2003 godiste. Danas sam otisao kod majstora da mi otkloni greske posto je predhodno skidan akomulator.Kada je majstor otklonio greske ugasila mi se lampica za pumpu koja je stalno svetlela, posle 5-6 paljenja lampica se opet ukljucila i idalje svetli. Da li je moguce da se greska opet pojavila ili je problem do pumpe. Od kada sam uzeo auto gorivo u rezervoaru mi nikada nije bilo ispod polovine. Cim dodje do pola ja ga ponovo punim do vrha.I cuo sam da postoji poseban nacin skidanja akomulatora i vracanja a da ne pojavi greske. Da li mozete da mi objasnite o cemu je rec i kako se pravilno skida akomulator, a da ne pojavi greske na racunaru. Unapred hvala.

ODGOVOR:

Nema posebnog pravila kako se skida akumulator. Nakon ponovne ugradnje akumulatora treba samo namjestiti sat , datum, memorirati stanice na radio aparatu. Ako postoji kvar na motoru, ne možete očekivati da ćete odspajanjem kleme akumulatora kvar otkloniti. Ako se spomenuta lampica opet upalila to zanči da je kvar stalno prisutan i da ga treba otkloniti . Dati ću jedan primjer. Ako je neispravna lambda sonda vi tu neispravnost ne možete otkloniti odspajanjem akumulatoraili brisanjem greške iz memorije kompjutora motora , nego morate zamijeniti neispravnu lambda sondu. Nadam se da ste razumijeli što sam htio reči.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI PD - DVOMASENI ZAMAŠNJAK ( PLIVAJUĆI )

Datum objave: 17.02.2013 09:22:45
Slika
PITANJE:

vozim škodu oktaviju 1.9 tdi ,77kw god 2006.(novija serija-policijska) pa su mi u ovlaštenom servisu rekli da bih trebao mijenjati plivajući zamašnjak(cijeli set,kvačilo,korpa i itd)dijagnozu sam potvrdio u još jednom servisu.na upit o zamjeni u ovom drugom servisu rekli su mi da se može montirati(odgovara)kruti zamašnjak i cijeli pripadajući set(valeo) što mi i po cijeni odgovara a neće promjeniti(oštetiti)vozilo.molio bi Vaše mišljenje što da poduzmem,poštovanje Domagoj.

ODGOVOR:

Na sva vozila nove generacije s dizel motorom Common Rail i TDI PD, ugrađuju se dvomaseni zamašnjaci ( plivajući zamašnjak ) . Razog za to nije da se Vama uzme novac nego da se ublaže vibracije koje stvara motor i vibracje koje stvara mjenjač. Stari sustavi spojke s klasičnim zamašnjakom nisu mogli umiriti te vibracije i zato se prešlo na ovaj sustav s dvomasenim zamašnjakom koji može absorbirati spomenute vibracije. Moj odgovor shvatite samo kao informaciju a ne nikako kao nagovor za bilo što . Napravite po vlastitoj volji što želite .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 i. E90 AUTOMATIC - KADA TREBA ZAMIJENITI ULJE U MJENJAČU ?

Datum objave: 16.02.2013 11:39:10
Slika
PITANJE:

Postovani, vlasnik sam BMW 320i E90, 2009god., automatik sa 6 brzina. Automobil je presao sada 112000km, a ja jos nisam zamenio ulje u menjacu. Imam par pitanja ako znate i imate vremena da mi odgovorite. *Kada bi trebao zameniti ulje u menjacu? (km) *Koje ulje,grdacija? pozdrav!

ODGOVOR:

Ako želite biti sigurni da će mjenjač dugo trajati i dobro funkcionirati , tada treba mijenjati ulje u automatskom mjenjaču svakih 60.000 km . Uz to se mijenja i filter mjenjača. Ulje za mjenjač je specijalno a njegova oznaka je za GM transmisiju BMW No. 83 220 397 114 . Za ZF transmisiju je BMW No. 83 220 142 516 . Možda je najbolje da ulje nabavite prema broju šasije vozila u skladištu dijelova BMW .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,8 i. - GASI SE NA LERU I NE PRIMA GAS ?

Datum objave: 16.02.2013 11:05:20
Slika
PITANJE:

Poštovani Gospodine Meiću. Vezano za golf 3 1,8 variant benzin+plin. Auto se gasi na leru i teško prima gas,malo trza i nema dovoljno snage na benzinu, a na plinu sporo vraća okretaje pri minjanju svake brzine sa 2000 na 900. zanima me u čemu je problem. Plin je atestiran,filter zraka je novi, plina troši oko 10 litara. Pali na benzin i sam pribaciva na plin oko 2600 okretaja. pitanje sam već postavi al krivi podatci. molim vas da mi odgovorite. hvala!

ODGOVOR:

Točan uzrok se može znati nakon što se napravi dijagnostika i ispitivanje na vozilu . Moguće neispravnosti su : nečisti injektori, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, elektronski modul zaklopke snage, nečista zaklopke snage, EGR ventil, motorić minimuma, elktrična instalacija motora, kablovi, bobina, mehaničko stanje motora, senzor radilice, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 2,0 TDI - MOTOR TROŠI RASHLADNU TEKUĆINU?

Datum objave: 16.02.2013 09:21:32
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meiću. Vlasnik sam VW Golfa 5 2.0 TDI Sportline 2005 godište sa prijeđenih 142000 km te je moje pitanje sljedeće: Auto mi troši rashladnu tekućinu. U ljetnim mjesecima je to zanemariva količina oko 0.5 litara na 1000 km te me to najmanje brine, dok u zimskom periodu i hladnijem vremenu se to drastično povećava. Pregledom svih spojeva vidljivih curenja antifriza nema. Dali postoji vjerovatnost o pucanju glave motora? Vaši savjeti u vezi navedenog problema (zamjena glave,novo,polovno,cijena ili je problem u nečemu trečm) PS auto radi odlično bez uočenih drugih problema. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru i savjetu.

ODGOVOR:

Motor može trošiti rashladnu tekućinu na način da ista curi na pojedinim spojevima, hladnjaku, pumpi za vodu, radijatoru grijača . Drugi način je potrošnja tekućine kroz motor. U većini slučajeva uzrok je ovaj kojega sam prvo naveo. Zbog toga treba detaljno istražiti propuštanje koje sam prvo spomenuo. Nakon toga se tek može sumnjati na potrošnju tekućine kroz motor. Tada se kao zadnja mogućnost skida glava motora. Nakon skidanja glave motora vide se svi detalji i eventualna istrošenje/oštećenja. U većini slučajeva obavljaju se samo potrebni radovi na glavi motora. Kao što vidite nije potrebno donositi zaključke unaprijed jer se na taj način može pogriješiti u procjeni što je neispravno a rezultat također može izostati.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 HDI - LITRA ULJA NA 1.000 KM ?

Datum objave: 16.02.2013 06:50:08
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Posjedujem Peugeot 206 1.4 hdi 2004 g. i prvi sam vlasnik, prešao je 170000 km Prije godinu dana počeo je pomalo trošiti ulje, a sada je to već na odprilike litru na 1000km. Imate li kakva iskustva s tim 1.4 hdi motorima, što najčešće odlazi kod takvih manifestiranja? Pozdrav

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila troši ulje na tri načina i to ; na vodilice ventila , na klipne prstenove, ne turbinu. Najčešći uzroci su vodilice ventila i brtve na vodilicama ventila. Neposrednim uvidom na vozilu može se točno utvrditi na koji od spomenutih načina motor troši ulje . Ako su to vodilice ventila onda s euređenjem glave motora rješava potrošnja ulja kroz vodilice ventila.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,4 i. 12V - NAKON POPRAVKA MOTORA , MOTOR NE MOŽE UPALITI

Datum objave: 15.02.2013 22:58:59
Slika
PITANJE:

Imam Fiat Bravo 1997. godina. Poslije pucanja drugog klipa i promjene u servisu i pored auto dijagnostike ne mogu upaliti auto. Kad verglam da upalim prije samog trenutka da motor sastavi čuje se detonacija i motor kao da stane i motor nastavi opet da vergla. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Najprije morate biti potpuno sigurni da je faza motora potpuno točno namještena . U tu svrhu treba koristiti specijalni alat . Ako je faza motora potpuno točna može se krenuti korak dalje i ispitati kolika je kompresija motora . Ostale moguće neispravnosti su ; niski napon akumulatora, izostanak iskre na svjećicama, bobina, ulazni napon na bobinu, senzor radilice, relej dobavne pumpa, niski tlak goriva, injektori, senzor ECT, senzor IAT, senzor zaklopke snage, imobilajzer, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - POVREMENO NEMA SNAGE ?

Datum objave: 15.02.2013 22:48:27
Slika
PITANJE:

Poštovani Posjedujem ford focus 1,8tdci 2003.godište 74kw sa prijeđenih 126000 km.Auto imam sad već 3 godine i istina imao sam već dosta problema s njim-primjerice prije 2 i pol godine je otišao turbo ali to je sad manje bitno..U zadnjih 3 tjedna povremeno mi se događa da u vožnji osobito kad krećem motor blokira i neda da okretaji pređu 1800, a pritom auto jako trese ispušta mnogo crnog dima, ne vuče, glasno radi..tad moram stati, ugasiti ga pa ponovno upaliti i onda radi normalno.kad se to dogodi ne pali se nikakva kontrolna lampica.mnogi su mi rekli da je to nešto s elektronikom, ali još nisam bio u servisu pa neznam točno što je.zanima me vaše mišljenje o tome a kad odem na dijagnostiku također ću se javiti ako uspiju naći grešku

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu neispravnost treba tražiti u sustavu za dobavu zraka u motor , na sustavu za doabvu goriva u motor. Moguće neispravnosti su : senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, EGR ventil, ventil za rasterećenje turbine, sustav za regulaciju tlaka turbine, senzor tlaka goriva na Rail-u, visokotlačna pumpa, senzor temperature goriva, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

BMW E30 316 i. - TRZA KADA JE HLADAN , PUNO TROŠI ?

Datum objave: 15.02.2013 22:30:40
Slika
PITANJE:

postovanje:ovako imam bmw e30 316i 75kw 90god kockica,problem je sto auto trza,kad je hladan na leru varira od 600 do 1500okr.ne vuce pravilno ima prekide,trosi puno,benzin se osjeti prvise na auspuh,osjeti se cak i u kabini,na tehnickom je co previsok,bio sam kod dosta mehanicara koji su mi rekli zamjeni sondu,ugradi katalizator jer ga nisam imo,pa sam zamjenio svijecice,kablove,razvodnu kapu,rotor,ispito dizne i ok su,sto je najgore to sve opet nije rjesilo moj problem,ja jos sumnjam na map senzor i senzore radilice i bregaste,e sad nisam siguran,zanima me vase strucno misljenje.hvala

ODGOVOR:

Najlošiji način otkrivanja i rješavanja kvarova je metoda kojom se mijenjaju pojedini dijelovi po principu slučajnog pogađanja. Na taj način s egotovo nikada ne postiže rezultat. Na Vašem vozilu treba obaviti kompletnu dijagnostiku i ispitivanje svih potrebnih dijelova i sklopova . Ispitati treba slijedeće ; mehanički sustav motora ( kompresija , razvodni mehanizam, propuštanje na ventilima, zabrtvljenost usisnog kolektora ) , sustav dobave goriva ( tlak goriva, injektore, regulator tlaka goriva, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor temperature motora, senzor položaja zaklope snage, EGR ventil, lambda sondu, senzor radilice, senzor bregaste osovine, mjerač mase zraka, električna instalacija motora ) , sustav paljenja ( kvaliteta iskre na svjećicama, probijanje visokog napona, bobina ), ECU centrala motora. Kada se ispita sve što sam spomenuo sigurno se može znati što je neispravno kao i cijena popravka.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H 1,6 i. - ČUDNA NAKUPINA NA ČEPU ?

Datum objave: 15.02.2013 17:48:52
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, vozim opel astru sa plinom te sam brinem o istoj u granicama svojih mogućnosti u koje spada i redovita zamjena ulja. Primijetio sam, sad već po drugi put,da se na unutarnjoj strani čepa za ulijevanje ulja i u tom dijelu poklopca motora koji je vidan kad se makne čep kao i na mjernoj šipki za provjeru količine motornog ulja, stvara nekakva smeđe žuta pomalo sluzava nakupina koju kad počistim sa tih mjesta i kad je ostavim na zraku ona se pretvara u tekučinu, odnosno imam dojam kao da iz nje teče voda. Sumnjam na kvalitetu ulja budući pri zamjeni ne koristim uvijek isto ulje već ono koje pronađem u trgovini onaj čas kad mi treba, tako da sam do sad koristio i Rimulu i Shell i GM i Valvoline-sve u gradaciji 15W40. Zadnja zamjena ulja bila je na 240 tkm a sad ima 243.5 tkm, i ne sjećam se naziva ulja kojeg sam zadnjeg ulijao. Napominjem da je motor astre u redu odnosno ne troši nimalo ulja i ne miješa rashladnu tekućinu sa uljem, dakle od čega nastaje opisana tvorevina i da li je kao takova štetna za motor buduči se na zraku, po mojem mišljenju pretvara u vodu. Je li možda u pitanju reakcija motornog ulja u odnosu na plinski pogon i treba li zbog plinskog pogona koristiti neko strogo namjensko ulje. Hvala uz srdačan pozdrav!

ODGOVOR:

Navedena smjesa ( emulzija ) može nastajati zbog nekoliko razloga . Najčešći razlog su kratke svakodnevne vožnje u kojima motor ne može postići radnu temperaturu i zbog toga kondenzat iz ulja ne može ispariti . Drugi uzrok je neispravan termostat zbog kojega motor također ne može postići radnu temperaturu . Treći razlog je brtva glave motora koje je dotrajala i ne brtvi kvalitetno.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,3 i. - RADI NA TRI CILINDRA ?

Datum objave: 13.02.2013 16:48:24
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI g.MEIĆ!! Imam ford fiestu iz 1996 g. 1.3 endura,sa autom do sada nisam imao nikakvih problema,redovno je održavan,međutim sada su počeli problemi...auto radi slično kao na "3 cilindra",zvuk motora kao "dizelaš",a inače mašinu skoro pa ne ćuješ! mjenjao sam svijećice,filtere,i opet sve isto,uz to potrošnja je skočila za 30-40 posto,auto inače i dalje dobro vuče,pali bez greške,kada lagano pritisnem gas i držim taj gas na jedno točci(u leru) auto počinje sav vibrirati i tresti se.Molim vas za pomoć barem okvirno kako bi znao kome da se obratim za servis.Unaprijed se zahvaljujem.....

ODGOVOR:

Na osnovu Vašega opisa mogu opčenito zaključiti da uzroci mogu biti : mehanički , hidraulični, električni, elektronski. Mehanički uzroci mogu biti : propuštanje na jednom ili više ventila, lošija kompresija na jednom od cilindara, propuštanje na usisnom kolektoru. Hidraulični uzroci su obično tlak goriva ili nečisti injektori. Od električno - elektronskih kvarova najčešće su uzrok : kablovi za svjećice, bobina, ulazni napon na bobinu, pojedini senzori motora, lambda sonda, mjerač mase zraka, potenciometar leptirastog ventila, električna instalacija motora. Kao što vidite dosta toga sam nabrojio kao moguće neispravnosti . Zbog toga je potrebno najprije obaviti pojedinačno ispitivanje navedenih komponenata i točno defektirati kvar . Nakon toga se pristupa potrebnim radovima i po potrebi zamijeni neispravnog dijela ili dijelova. Ovakve kvarove i dijagnostiku radimo često . Ukoliko nemate pouzdani servis za popravak Vašega vozila , slobodno se javite.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. - NE RADI MIRNO ?

Datum objave: 11.02.2013 08:22:43
Slika
PITANJE:

Nedavno sam kupio Renault-Twinga 2000g. (1.2L /1149 cm3 /43kw ) Auto dobro pali i dobro vozi.Problem je što u leru trza i radi neujednačeno.Kao da će se ugasit pa opet dobije obrtaje. (U LERU TRZA;NE RADI MIRNO ) Drugo pitanje je u vezi potrošnje.Kao da troši više od onih 5/6 L/100 kako su mi napričali. (POVEČANA POTROŠNJA) Treče moje pitanje je u vezi servo-upravljača.Pošto vozilo nema servo, postoji li mogučnost ugradnje i koliko bi investicija bila realna? (UGRADNJA SERVA) Četverto moje pitanje je u vezi prtljažnik. Može li se montirati prtljažnik (krovni nosaći)i koji model/tip mi preporučujete? (GEPEK-KROVNI NOSAĆ) Četverto moje pitanje je u vezi kvačila. Naime, hvata vrlo visoko, pri kraju. Slabo proklizava i tvrdo hvata.(KVAČILO) HVALA NA ODGOVORU.Alojz

ODGOVOR:

Normalno je da motor ima povećanu potrošnju goriva ako dobro ne radi a Vi ste spomenuli baš tu činjenicu ( trzanje na leru ) . Moguće neispravnosti su : svjećice, kablovi, bobina, propuštanje na usinom kolektoru, mehaničko stanje motora, nečisti injektori, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage, aktuator minimuma, lambda sonda, mjerač mase zraka, filteri, regulator tlaka goriva, električna instalacija motora. Postoji mogućnost ugradnje servo uređaja ali se ekonomski nikako ne isplati. Krovni nosači nisu standardna oprema a informacije o tome možete dobiti u skladištima dijelova Renault . Stanje sa spojkom ( kvačilom ) treba što prije riješiti . Kada zamijenite set spojke pedala spojke će biti puno niža i puno mekša .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES CLK 270 CDI - TEŠKO PALI HLADAN ?

Datum objave: 10.02.2013 11:10:45
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine Meić, imao sam problem sa visokotlačnom pumpom za clk 270 cdi 2002 godina,curilo mi je gorivo na nju.vozio sam je u servis i oni su mi promijenili cijeli set gumica.sad mi nepušta gorivo ali mi neće da pali auto kad se ohladi.upali on ali puno vergla.možete li mi odgovorit zašto sad neće da pali normalno a palio je ko sat. Hvala.

ODGOVOR:

Točan uzrok se može znati tek nakon pregleda i dijagnostike motora . Sada mogu samo navesti brojne uzroke zbog čega motor ne pali kada je hladan . Moguće neispravnosti su : akumulator, elektropokretač, zrak u sustavu goriva, grijači, upravljački modul grijača, filteri, senzor temperature motora, dobavna pumpa, relej dobavne pumpe, senzor tlaka goriva, dize, EGR ventil, električna instalcija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

SEAT TOLEDO 1,9 TDI - PUNO MAJSTORA A NEMA REZULTATA !

Datum objave: 10.02.2013 10:41:37
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Naime ja ne znam vise sta da radim u velikim sam problemima promjenio sam mali milion majstora i evo sada na netu vas servis pa cu najvjerovatnije da dovezem vama... Naime imam seat toledo 2003 godina 81kw,problem je taj bio da auto samo po sebi dobije ubrzanje i pukao mi je blok motora,klipnjaca itd,predlog mog majstora bio je da kupim drugi motor,ok uzeo sam drugi motor i postavio 4.02.2013 godine samo sto smo to sve odradili krenuo sam kuci,vozio sam 3 brzinom i isao sam 50km/h da bi se javio isti problem auto je dobilo toliku snagu mada ja nisam stisnuo gas i pokusavam da ugasim auto i izvadim kljuc ali nista on ostaje upaljen i pun gas drzi stvorio je se oblak dima i opet je puklo nesto u motoru ako mi vi mozete pomoci ja bi auto dovezao na labudici do vas ja sam iz Bosne i Hercegovine,ako mi bar mozete reci neko rjesenje ja bi do vas dosao nekako unaprijed zahvalan Saric Mirza

ODGOVOR:

U Vašem vozilu je najvjerovatnije motor 1,9 tdi a oznaka motora je AHF ili ASV . Motor može dobiti nekontrolirano veliku snagu ako ulje iz kartera ili iz turbine dolazi u usinu granu . To ulje iz usine grane ulazi ponovo i nekontrolirano u motor i tada motor ide u tzv. iber turu ( nekontrolirani i maksimalni broj okretaja ). Vašim vozilom se sigurno nije bavio stručnjak i zato se dogodilo opet to sa drugim motorom . Naravno da mogu pregledati Vaše vozilo i motor, utvrditi činjenice, predložiti rješenej i uz Vašu suglasnost obaviti potreban popravak. Možete se javiti i telefonom.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,6 i. 16V - MAP SENZOR

Datum objave: 09.02.2013 10:24:50
Slika
PITANJE:

diagnosticirana mi je grška na senzoru apsolutnog pritiska na seat ibizi 16v 2003g da li mi možete pojasnit šta je to točno i kako se to piše na eng tj kako ga čita komp za dijagnozu unaprijed hvala

ODGOVOR:

Senzor apsolutnog tlaka MAP ( Manifold Absolute Pressure ) je jedan od brijnih senzora koji šalje važnu informaciju ECU central motora o trenutnom tlaku zraka u usisnom kolektoru motora. Njegov službeni naziv u dijagnostici je MAP senzor.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 200 1,6 i. 16V - SPOJKA ODVAJA VISOKO ?

Datum objave: 07.02.2013 18:46:44
Slika
PITANJE:

Poštovani Imam Rovera 200 ,1.6 16V,98 god. ,ima 93tkm. Spojka odvaja skroz visoko,nisam primjetio da prilikom kretanja u uzbrdicu motor proklizava,dali je to znak istrošenosti lamele?Ne znam kako je spojka odvajala prije jer sam nedavno kupio auto... Primjetio sam da i prilikom vožnje kad se prebaciva u nižu brzinu motor podrhtava,to se događa najčešće kod mjenjanja iz 3 u 2,koji je znak tog podrhtavanja? Nadam se da cete mi pomoci Hvala

ODGOVOR:

Točno je , kada spojka hvata na smom vrhu uzrok je istrošenje spojke ( lamela , potisna ploča ) . Podrhtavanje koje ste opisali može stvarati dotrajala spojka ili sam motor ako nepravilno radi ( prekida ) . najprije treba provjeriti spojku jer je to jednostavnije . Ako uzrok nije spojka potrebno je raditi dijagnostiku motora.

na vrh Povratak na vrh