Danas je: 31.07.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

BMW E46 320 D - NE VUČE KAKO TREBA ?

Datum objave: 19.07.2012 06:58:19
Slika
PITANJE:

imam bmw e46 320 D. problem je do 3000 okrtaj ne vuče kako treba..i onda kad dođe do 3000 okretaja dalje normalno vuče ali ako ga spustim ispod 1000 okretaja onda je dalje slab sve do 3000 okretaj..možete mi reč što je problem?

ODGOVOR:

Točan uzrok se može navesti nakon pregleda i dijagnostike motora . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( začepljenje usinih kanala, turbine, ispušnog sustava ) , tlak turbine, sustav za regulaciju tlaka turbine, filteri, dize, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, EGR ventil, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, katalizator, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL COMBO - ŠTO URADITI, SVIJETLI LAMPICA ?

Datum objave: 18.07.2012 06:57:24
Slika
PITANJE:

Poštovani! Na Opel Combu kontrolno svijetlo katalizatora non stop svijetli. Ne trepće već svijetli. Opel Combo je na benzinski pogon. Molim odgovor i savjet što uraditi. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Ako imate mogućnost i znanje obavite kontrolu pojedinih dijelova koji mogu biti uzrok radi kojih se upalila navedena lampica. Ispitati treba slijedeće : tlak goriva, kablove, svjećice, filtere, injektore, lambda sondu, MAP senzor, EGR ventil, potenciometar leptirastog ventila, mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , senzor temperature motora, mjerač mase zraka, ECU centralu motora. Ako tu mogućnost nemate,  zatražite uslugu profesionalca .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 1,6 i. - PROBLEM S RADOM MOTORA ?

Datum objave: 16.07.2012 07:52:07
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam Xsare Picasso 1,6 I, proizvedene 1999. godine. Imam problem sa radom motora, odnosno kada je motor hladan, događa se u vožnji da prilikom stiskanja papučice gasa dolazi do zagušenja rada motora, na displeyu se pale lampice akumulatora i ručne kočnice, te se motor ugasi. Također mi se automobil često ugasi prilikom vožnje unatrag. Imam problem sa daljinskim otključavanjem vrata, zamijenio sam bateriju te se vrata više ne mogu otvoriti daljinskim ključem, već samo ručno. Zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti s motorom mogu biti : filteri, nečist rezervoar, tlak goriva, regulator tlaka , nečisti injektori, ECT senzor , EVAP ventil rezervoara, MAP senzor, IAT senzor, propuštanje na usisnom kolektoru, TPS senzor zaklopke snage, aktuator minimuma, loša iskra na svječicama, ECU centrala, mehaničko stanje motora . Uz sve to treba provjeriti i napon kojega stvara alternator . Problem s centralnim daljinskim može biti : IC odašiljač u daljinskoj komandi, bravica vozačevih vrata, električna instalacija u vratima , aktuatori centralnog , upravljačka jedinica dalijnskog zaključavanja . Točan uzrok mogu navesti nako pregleda vozila .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - ODLUČIO SAM SAM OBAVITI POPRAVAK ?

Datum objave: 15.07.2012 09:53:41
Slika
PITANJE:

Fiat punto 1,2 54 kw Kada je motor hladan,ujutro prima gas linearno. Temperatura motora uvijek na 1/4,nikad veća. Kada se motor zagrije, povišeni broj okretaja do 3000 okr. ali ne uvijek i prilikom naglijeg dodavanja gasa motor zatrzava, kad popustim malo gas umiri se.Kada skroz polaganao dodajem gas sve ok. Mjesec dana prije, prilikom davanja kontakta pumpa stvara pomalo stenjući zvuk, ali je išao dobro do sad. -Zamjenjen novi termostat, temperatura ista na satu.Ventilator se normalno pali. -Svijećice nove.Inače vozilo u besprijekornom stanju i redovno servisirano,napravljen je nedavno veliki servis. -kablovi su također novi. -bobine s drugog vozila koje je potpuno ispravno.Problem s trzanjem na vrućem se nastavlja. -davač impulsa na radilici također, problem ostaje -filter goriva novi -nema greške na dijagnostici zanima me kako ispitati reg. tlaka goriva? Koji je optimalan tlak goriva? Kako ispitati senzor temp.? Bio sam po servisima ali valjda im se neda zamarati. volim pomalo raditi oko auta i odlučio sam se sam uz Vašu pomoć odkloniti kvar.Koji je idući potez???

ODGOVOR:

Za uspiješno defektirati kvar/kvarove koje ste naveli i otkloniti neispravnost , nije dovoljno amatersko znanje ia alat koji koristite za održavanje kućne vodovodne instalacije . U ovom slučau najprije Vam treba dvokanalni osciloskom , električni mjerni uređaj ( otpor, napon , struja ) , mototester, manometar za tlak goriva, analizator plinova , tehnička baza podataka ( mjerne veličine i karakteristike pojedinih senzora, davača , aktuatora ) . Tlak goriva mora biti 2,5 bara . Regulator tlaka goriva se ispituje preko tlaka goriva i na način da se upali kontakt i tada se prati pad tlaka goriva na manometru . Regulator mora držati tlak goriva 3 minute bez da nastane pad tlaka . Senzor temperature ECT se može ispitati preko kodova grešaka ili neposrednim mjerenjem otpora kod pojedinih temperatura . Vrijednosti otpora se trebaju kretati u slijedećim granicama : kod temperature 20°C otpor između pinova ECT senzora trebaju biti od 2000 - 3000 ohm-a , kod temperature 40°C treba biti 1000 - 1500 ohm-a , kod temperature 80°C otpor treba biti od 250 - 400 ohm-a . Na kraju želim reći da ne sumnjam u Vašu stručnost ali nisam siguran da ćete uspijeti.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i. 16V - NAKON ZAMJENE LAMBDA SONDE OPET NIJE DOBRO ?

Datum objave: 14.07.2012 19:04:57
Slika
PITANJE:

opel astra 1.6 16v god.2007 Poštovani, uplila mi se lampica "kontrola ispušnih plinova", što je pokazalo na testeru- greška na lambda sondi, zamjenjena i greška pobrisana.Tijekom probne vožnje lampica se opet upalila, natrag na tester i sada izbacuje grešku na jednom od injektora...prije ju nije pokazivalo. Isto tako bobina je mijenjana prije nekih 2 mjeseca jer je bila probila(pokazalo i na testeru) auto je nemirno radio i nije imao snage, sada normalno vuče tako da je taj problem uspješno riješen. molim vas savjet, jer dijelovi nisu jeftini. da li očistit injektore ili zamjena ili...

ODGOVOR:

Postoje brojni uzroci radi kojih se može paliti lampica kontrole motora ( Vi ste naveli kao ispušne plinove ) . Prije bilo kakvih zamijena dijelova , potrebno je točno utvrditi što je stvarno neispravno i tada obaviti potreban popravak . To nužno ne mora biti lambda sonda . Ostli mogući uzroci su : loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, propuštanje na usisnom kolektoru, bobina, nečisti injektori, filteri, regulator tlaka goriva, pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, zaklopka snage, EVAP ventil rezervoara, ECU centrala, mehaničko stanje motora . Kao što vidite bez stručnog pregleda vozila , ne može se dati jednostavan i jednoznačan odgovor .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - MIRIS ULJA I PLAVI DIM NA AUSPUHU ?

Datum objave: 13.07.2012 14:12:03
Slika
PITANJE:

Postovanje, velikom majstoru i gospodinu! Ovo iskazano postovanje nije poltronsko nego čisto iskreno jer stvarno treba imati i vremena i znanja i ljudskosti da se odgovori na svako pitanje pojedinacno i da odgovori svakome iako je vec takvih odgovora i pitanja istih bilo vec nekoliko puta ali vi ispostujete svako pitanje. Ja posjedujem VW PASAT 1,9 TDI, DI crveno, 74kw, 101 konj, 2002 godina, i procitao sam sav forum tj pitanja na 40 stranica na vasem portalu vezano za VW vozila, mozda sam i djelimicno nasao odgovor ali mislim da bih ipak opet trebao vase misljenje. Naime, auto posjedujem nekih 3 mjeseca i dobar poznanik mi je dovezao auto iz Njemacke. Imao sam malih problema sa protokomjerom vazduha koji je moj automehanicar otklonio, kojeg cijeniom i imam pozitivno misljenje o njemu sto je i dokazao dok sam odrzavao stari auto kod njega. Dalje prilikom voznje sam ustanovio da mi se pri malo otvorenoj voznji, znaci vece brzine, na zadnjem dijelu vozila pojavljuju masne tackice na zadnjoj sajbi i gepeku. Odlaskom kod mog mehanicara ustanovio je da je mjenjana turbina ili reparirana dok jos nije uvezen i da je prilikom kvara prve turbine doslo do prolaska odredjene kolicine ulja u ispusni sistem-auspuh i da ce mi trebati odredjen dio vremena i predjenih kilometara da se ulje izduva kroz auspuh. Sada je primjetno da ima manje tih masnih tackica na zadnjem dijelu ali prilikom voznje, otprilike 100 kilometara otvorene voznje u zadnje vreme mi se dogadja da mi se auspuh takoreci zapali odnosno da se pojavi plavicasto -bijeli dim u vecim kolicinama sa znatnim smradom paljevine ulja. Prilikom gasenja auta u tom slucaju jos neko se vrijeme vidi dim koji izlazi ispod auta znaci ne samo da izlazi iz auspuha i osjeca se paljevina ulja. Kad se malo auto ohladi 10 minuta vozim dalje bez problema. Interesuje me dali ce to ulje da vremenom nestane ili ce taj problem biti prisutan i dali je potrebno nesto drugo da se uradi ili eventualno pregleda. Vise savjeta i misljenja su uvek bolja od jednog... Pozdrav...

ODGOVOR:

Hvala na lijepim riječima kao i činjenici što ste prepoznali neizmjerno veliki rad i zalaganje u održavanju ove stranice ovakvom kakva jest .  Sve detalje koje ste naveli u vezi Vašega vozila upućuje na činjenicu da motor Vašega vozila i dalje troši ulje . Način potrošnje ulja može biti na slijedeći način : propuštanje iz motora , potrošnja ulja kroz ležajeve turbine, potrošnja ulja kroz vodilice ventila, potrošnja ulja kroz klipne prstenove motora . Vaše vozilo treba pregledati znalac. Nakon stručnog pregleda doći će se do spoznaje u kakvom stanju je motor i turbina .

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA B 2,0 i. 16V - ŠTO MOŽE PROSJEČAN MEHANIČAR ?

Datum objave: 11.07.2012 18:56:10
Slika
PITANJE:

Poštovani, Opel Omega B, 2.0 16v DOHC motor, godište 1999. Pitanje je vrlo jednostavno. Ukoliko se pokvari senzor položaja bregaste osovine ECu to registrira kao grešku i upali narandžastu lampicu da svijetli stalno. Ograničava okretaje 4500 RPM plus sve aktivnosti do 3000 RPM užasno sporo obavlja. Prevedeno, ukoliko treba krenuti na semaforu auto se vuče ko krepana kokoš.... Da li su navedeni podaci točni ili ne? Ukoliko su točni, da li su vidljivi prosječnom mehaničaru danas, odnosno da li su lako zamjetni ti simptomi? Najljepše se zahvaljujem na odgovorima. Srdačan pozdrav, Davor Kelentrić

ODGOVOR:

Nije točno jer to nije vitalni senzor . U ovom slučaju se ne nagađa o mogućim uzrocima nego se egzaktnim metodama ( mjerenje , ispitivanje ) točno otkriva kvar/kvarovi . Opčenito , KV mehaničar nije doktor nauka ni konstruktor motora i u većini slučajeva nije u mogućnosti obavljati kvaliteno dijagnostiku motora ako prije toga nije obavio specijalizirano školovanje za pojedine sustave na vozilu . Uz to još treba imati servisnu logistiku ( ispitne i dijagnostičke uređaje ) .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA PREMACY 1,8 i. - MOTOR ZATRZAVA I NE PRIMA GLATKO GAS ?

Datum objave: 10.07.2012 19:25:52
Slika
PITANJE:

Poštovani, prije svega vam se zahvaljujem na izvrsnoj web stranici i unaprijed na mogućnosti da dobijem odgovor na moj problem. Naime, vozim Mazdu Premacy iz 2000 g. s motorom 1.8.i. Auto je prešao 227000 km, redovito srevisiran do sada u ovlaštenom servisu, sad je vrijeme ovih dana za veliki servis, koji zbog novaca ću kod prijatelja servisirati sa zamjenskim dijelovima - još neznam gdje ću kupiti(Tokić dijelovi, Japan parts ili auto krešo). U zadnje vrijeme kada ga tek upalim i krenem u 1. brzini između 1500 do 2500 auto mi jako zatrzava i ne prima glatko gas, a nakon prebacivanja u viši stupanj ti problemi nestaju, eventualno između 4500 i 5000 malo zatrza i kad ga par puta tako dignem u tom broju okretaja je sve uredu ali na niskim u 1. brzini trza i dalje. Što mi je interesantno: ta pojava zatrzavanja jačeg se dešava kod prvog paljenja i u toku dana dalje možda povremeno ili nakon stajanja od 5-6 sati opet, ali ako kontinuirano vozim, stanem isključim i nakon nekog vrmenea opet krenem nema problema. Inače nisam dinamičan vozač i vodim računa o prebacivanju u višu na 2800 okretaja i vozim oko 24 godina i auto i motocikl. sumnjam na kablove ali nisam siguran i ovo je moja vrlo vrlo paušalna ocjena problema. bio bih vam zahvalan ako bi ste mi mogli dati dogovor na pitanje o čemu se radi, inače auto mi je izvrstan i ne mislim ga prodavati bar još dok ne pređem 100000 km. Hvala unaprijed i bez obzira na odgovor dugujem vam g. Meiću jednu butelju vina (ako volite vino ili neko drugo piće)jer mi se sviđa vaša web stranica. Inače sam i nastavnik na Fakultetu te mi je stoga drago posjetiti vašu stručnu web stranicu i uočiti dobortu u vašim odgovorima kojima pomažete brojnim vozačima i vlasnicima automobila. Pozdrav s osobitim poštovanjem. Željko Ivandić

ODGOVOR:

Kvar je najlakše otkriti kada je on stalno prisutan a u Vašem slučaju to jest tako . Za iznalaženje kvarova koriste se brojne metode od empirijskih do dijagnostičkih uz pomoć servisne logistike ( baza podataka , mjerni uređaji , instrumenti, informatički sustavi ) . Vama je sigurno poznato da je najučinkovitija metoda uz pomoć servisne logistike i stručno educirane osobe . Ako toga nema preostaje samo metoda zamjene pojedinih dijelova na koje se sumnja ali za to treba imati skladište s dijelovima . Navesti ću moguće neispravnosti odnosno sve što bi trebalo ispitati :  svjećice, kablove, bobinu, filtere, injektore, regulator tlaka goriva, EGR ventil, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor temperature motora, senzor pložaja zaklopke snage, propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalacija i konektori ( moguć pad napona ) , glavni konektor ECU centrale . U rijetkim slučajevima i ECU centralu .

na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO 1,6 i. AGT - MOTOR PREKIDA I RADI NA TRZAJE ?

Datum objave: 09.07.2012 21:39:40
Slika
PITANJE:

Posjedujem Fiat Tipo 1.6 AGT 91 god. Problem je u tome sto u podrucju od 1000-3000 okretaja auto trokira i zacukuje. Problem je najizrazeniji kada je auto hladan te skoro u potpunosti nestaje kada se auto zagrije. Ovo nebo bilo i takav problem da svakih par tjedan kada je hladan odvozi par km te onda u potpunosti gubi odaziv na gas tojest kod dodavanja gasa padaju okretaji. Ovo se desava u voznji dok u leru najnormalnije radi. Od dijelova na auto je stavljen novi filtar goriva i pulsgeber. Molim Vas savjet kako dalje pristupiti problemu?

ODGOVOR:

Problemu kojega ste naveli terba pristupiti stručno i sistematski . To znači da treba provjeriti mehanički sustva motora, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav paljenja, sustav za upravljanje motorom . Ispitati treba pojedine dijelove, sklopove i stanja i to : fazu motora, podešenost ventila, kompresiju, propuštanje na usisnom kolektoru, MAP senzor, ECT senzor, senzor zaklopke snage TPS, senzor temperature zraka, lambda sondu, tlak goriva, čistoću rezervoara, regulator tlaka goriva, injektore, kablove za svječice, bobinu, senzor radilice, električnu instalaciju, ECU centralu motora . Na žalost bez neposrednog uvida i ispitivanja ne mogu dati jednostavniji odgovor .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,9 DCI - PROBLEM S KLIMA UREĐAJEM, ŠTO NAPRAVITI ?

Datum objave: 09.07.2012 18:14:36
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine.Danas sam napunio auto klimu na Renault Meganu 2006 godiste.1.9 dci motor.I kako nikad ne ide onako kako bi zelio,desi se sljedece.Primjetim na cjevi sto vode do dehidratora ili isusivaca zraka klime,da curi plin,naravno vidi se ona limun zelena boja koja izlazi kada negdje curi plin.Majstor(ako ga mozemo nazvati tako...)je ustvrdio da je otisao dihtung(neki bakreni) i prilikom skidanja kako je on to rekao i ja sam se sam uvjerio ekxplodirao je plin i uprljao sav auto i lice majstora.Naravno,rekao je da je promjenio taj dihtung i rekao da je sve ok.Ja napravio 100 km,dosa kuci,klima hladi cjelo vrijeme super,ali plin i ta zelena boja i dalje cure kod tog dihtunga gdje se spaja aluminijska cjev i dehidrator.E sta sad da radim,dali ce plin iscuriti tako,ili ce ga da zelena boja kad se osusi stvoriti ODREDJENI var,kroz koji plin vise nece curiti.Ili da doticnom kazem da stavi dva bakrena dihtunga,dali to moze. Bio bih vam zahvalan na punom savjetu.Svako dobro :)

ODGOVOR:

Zelena boja koju ste spomenuli je samo kontrast ili indikator propuštanja . Nikakav sloj koji će zaustaviti propuštanje se neće stvoriti . Vi ne trebate davati stručne savjete serviseru jer se podrazumjeva da on zna više od Vas po pitanju tehnike motornih vozila . Prilikom servisiranja klima uređaja sva evidentna propuštanja se moraju riješiti i tek nakon toga se može puniti sustav . U ovom slučaju treba opet izvaditi plin ( jer će isti opet iscuriti ) , zabrtviti kritično mjesto ili mjesta i nakon toga opet obaviti punjenje . Način brtvljenja prepustite serviseru a ako niste sigurni u njegovu stručnost , odaberite drugi servis od povjerenja .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 SDI - TEŠKO UBRZAVA I NEMA SNAGE ?

Datum objave: 09.07.2012 18:37:31
Slika
PITANJE:

Poštovani, VW Golf IV 1.9 SDI 1999. 50kW. Redovito servisiran. Teško ubrzava.U vožnji postupno ili iznenada oduzme funkciju gasa i prebaci rad motora u prazan hod pri čemu se zvuk motora malo pojača. Na eko-testu temp. ulja 70C, prazan hod 880, zacrnjenje dobro. Dodavanjem gasa u praznom hodu na 2500 okretaja znatna količina mjehura zraka prolazi vidljivim dijelom crijeva za dovod goriva iz filtera nafte do bosch-pumpe. Zamijenjeno: Filteri goriva i zraka, katalizator, kompletan set sa zupčastim remenom na propisanoj kilometraži.

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih motor može izgubiti snagu kao što ste i Vi opisali . Zbog toga treba obaviti pojedinačno ispitivanje pojedinih komponenata i provjeriti mehaničko stanje motora . Moguće neispravnosti su : zrak u sustvau goriva koji ulazi u visokotlačnu pumpu , filteri, nečist rezervoar, senzor pedale gasa, EGR ventil, dize, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine, faza motora, solenoid vremena ubrizgavanja goriva, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature motora, senzor radilice, električna instalcija motora, ECU centrala motora, mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - SKUPO PLAČENA USLUGA ?

Datum objave: 08.07.2012 09:53:11
Slika
PITANJE:

Štovani G.Meić,prije tri mjeseca zamolio sam Vas da mi pošaljete kako mogu sam bez kompjutora vratiti na Mercedesu c220cdi 2008 g.intrvale.Odgovorili Ste,da to je najbolje u servisu,koji to rade i besplatno ,za dvije minute,kako na podrućju Bjelovara nema servis za Mercedesa,morao sam otići u Zagreb i stvarno ni pune dvije minute mhanićar mi je vratio iterval,koji je ne u kilometrima,nego u danima.Platio sam 200kuna plus put u Zagreb i nazad sve oko 300kuna.Recite nije li to malo pretjerano.Stoga Vas ponovo molim pošaljite mi to kako se radi da mogu sam.Tražio sam toga mehanićara da mi pokaže,jer je to radio sve rućno bez kompjutora,ali samo se nasmijao.Unapred zahvalan u oćekivanju pozitivnog odgovora. BOG.

ODGOVOR:

Danas rijetko gdje možete dobiti nešto besplatno . Sve servisne podatke , mi serviseri skupo plačamo ( baza podataka, CD, obnova podataka, servisiranje dijagnostike i t. d. ) . Moje pitanje za Vas glasi : što bi te Vi napravili za servis koji bi Vam obavio besplatno neku uslugu na Vašemu vozilu ?  Da li bi mu samo rekli HVALA ili bi mu to nadoknadili kroz neku kompenzaciju odnosno vraćenu protuuslugu .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,6 TD - KAKO NAJLAKŠE ZAMIJENITI ZADNJI SEMERING RADILICE ?

Datum objave: 06.07.2012 21:23:25
Slika
PITANJE:

Audi 80,1.6 TD,91.god.Pređeno 400 000 km,curi ulje iz semeringa na radilici.Kako ga najlakše zamijeniti?Hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Podignite vozilo na servisnu dizalicu ili ga stavite na servisni kanal , demontirajte prednje kotače, otpustite matice na homokinetičkim zglobovima, odspojite vilice ovjesa od nosača kučišta ležaja kotača, odvijte vijeke na prirubnicama poluosovina, skinite poluosovine, odspojite birač brzina, skinite plus klemu akumulatora, skinite elektropokretač, demontirajte nosač mjenjača, skinite sve vijke koji drže mjenjač uz motor, izvadite mjenjač . Sada možete demontirati spojku ( kuplung ) , nakon toga demontirajte i zamašnjak . Kada ste i to napravili , pred Vama se ukazao zadnji semering radilice u svoj svojoj realnosti . Pažljivo izvadite iz ležišta stari semering , očistite dosjed, ugradite novi semering bez da ga oštetite . Postupak montaže ide obrnutim redoslijedom .

na vrh Povratak na vrh

OPEL BEZ IMENA - TEMPERATURA MOTORA BLIZU CRVENOG , POMOĆ ?

Datum objave: 05.07.2012 16:25:16
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam problema sa pregrijavanjem motora na malom Opelu sa benzinskim motorom, pa Vas molim za savjet. Već unazad nekoliko godina sa porastom vanjske temperature, temperatura motora mojeg auta ide prema crvenom, tada se normalno uključuje termoprekidač i ventilator hladi, no temperatura se tek neznatno spušta, potom opet diže, uglavnom motor se ne može dovoljno rashladiti. Kako sam tehničar po struci, do sada sam pokušao; potpuno otvorio termostat iako je stari ispravan, zamjenio hladnjak (stari isto bio ispravan), promjenio brtvu glave motora, stavio drugu glavu koju sam imao (sumnjao sam da je njoj pukotina), no temperatura motora i dalje divlja. Ponaša se zaista nevjerojatno. Kako je termostat potpuno otvoren, motoru treba po ovoj vručini i dvadesetak minuta da postigne radnu temperaturu, no nakon toga nastavlja rasti, nažalost ventilator ne može ga dovoljno rashladiti. Počinjem sumnjati da postoji neka mikropukotina na bloku, koja se sa porastom temperature širi i podiže temperaturu motora... Napominjem da je sustav hlađenja višekratno ispravan, u njemu nije bilo tragova ulja ni čađi. Što mi je slijedeći korak? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru

ODGOVOR:

Prvo i osnovno je da utvrdite kolika je stvarna temperatura motora ( a to niste napravili ) . Na taj način dolazite do spoznaje da li je ispravan ili neispravan sustav za prikaz temperature motora . Ako je temperatura motora u granicama normale tada instrument za temperaturu daje lažan prikaz temperature motora . Ukoliko je temperatura motora stvarno iznad normale mogući uzroci su : pumpa za vodu , cijevi rashladnog sustava, veličina hladnjaka, djelomično začepljenje kanala na bloku i glavi motora, neodgovarajuća brtva glave, veliko lokalno zagrijavanje ulja u motoru što može generirati povećanje temperature rashladne tekućine, ostali netipični uzroci koji se mogu otkriti analizom na samom motoru .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA XEDOS 6 1,6 i.16V - MOTOR SE GASI KADA SE UPALI KLIMA ?

Datum objave: 05.07.2012 12:12:44
Slika
PITANJE:

Poštovani, prije otprilike 2 mjeseca kupio sam Mazdu Xedos 6 ( 1.6=16V=83kW), problem je u tome sto je vlasnik od kojeg sam kupio auto rekao da radi klima, ali se uspostavilo da nije radila odnosno nije radio kompresor jer mu je nestalo ulja pa je onako strugao, ružan zvuk. Zatim sam putem oglasnika kupio novi kompresor koji je doduše ispravan i klima radi odlično(manualna). Problem je u tome kada klima radi na brzinama 4,3, nekada i 2, onda motoru nestaje snage i počne ga gušiti te se odjednom ako mu ne dam gasa ugasi sam od sebe. Ovo mi se dogodilo više puta na raskrižju te sam ga morao paliti što vjerujem da nije dobro za motor. Hvala unaprijed!!

ODGOVOR:

Sustav za upravljanje motorom , pojedini senzori, davači i aktuatori moraju biti u ispravnom stanju kako bi motor radio u svim uvjetima dobro i kako se ne bi gasio . Ako se to ipak događa kao što ste i Vi opisali tada treba najprije obaviti kompletnu dijagnostiku motora , točno otkriti kvar/kvarove , predložiti rješenje i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar . Mogućih kvarova može biti dvadesetak i više . Zbog toga nema neke koristi da ih pojedinačno navodim jer Vi od toga ne bi imali koristi . Nakon dijagnostike motora mogu točno navesti što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,4 i. 16V - kAKO MOŽE DOĆI BENZIN U MOTORNO ULJE ?

Datum objave: 04.07.2012 13:02:15
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic pomogli ste mi s prvim odgovorom, pa bih Vas zamolio da mi odgovorite na jos par pitanja automobil je vw golf 4 1.4 16v 55kw. Koji je razlog toga sto mi se osjeti miris benzina u motornom ulju i moze li to prouzrociti neku stetu na motoru. Zasto mi pregara osigurac od kilometar sata, na tom osiguracu su je i racunalo koje mi pokaziva potrosnju goriva. Koji su mi sve djelovi potrebni za veliki servis. Kolika bi mu trebala biti prosjecna potrosnja goriva na 100km normalnom voznjom u 2000-3000 okretaja. I imam jos jedan proble pri voznji unatrag mi se cuje lagano tuckanje, ali nema trzaja. Kad ukljucim pokazivac smjera i obsvim skretanje on se ne iskljuci sam vec ga ja moram iskljucit rucno. Zahvaljujem Vam se na proslom odgovoru i unaprijed vam zahvaljujem za ovo. Ispricavam se za gramaticke pogreske. Samo bih jos zelio pohvaliti Vasu stranicu i samo tako nastavite. Hvala.

ODGOVOR:

Benzin može doći u gorivo kada su neispravni injektori, kada je predugačko vrijeme ubrizgavanja goriva ( prevelika količina goriva ) , istrošeni klipni prstenovi, neispravan sustav paljenja ( svjećice, kablovi , bobina ) . Šteta na motoru radi toga moše biti velika jer benzin razrijeđuje motorno ulje i tada je podmazivanje slabo . Navedeni osigurač pregara jer neki od električnih vodova ima spoj s mesom ili neki od potrošača vuče preveliku struju . Za servis su Vam potrebni svi oni dijelovi i tekućine za koje serviser nakon pregleda vozila utvrdi da su potrebni . Prosječna potrošnja goriva treba biti oko 7,3 l/100km . Zvuk lupanja koji čujete najčešće nastaje na istrošenim dijelovima ovjesa . Prekidač za žmigavce se ne vrača u početni položaj jer isti ima istrošenje na mehaničkom dijelu sklopa prekidača .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,1 i. - MOTOR MI TROŠI PREVIŠE ULJA ?

Datum objave: 04.07.2012 08:07:28
Slika
PITANJE:

IMAM JEDNO PITANJE ZA VAS GOSPODINE MEIĆ. IMAM FIAT PUNTO 1.1 95 GODINA IMA 180000 TISUČA PRIJEĐENIH KILOMETRA ZA KOJE NE VJERUJEM DA SU ISTINITI.POČEO JE DA TROŠI ULJE. TOČIM MOBIL SUPER 2000 10W-40. MIJENJAM ULJE SVAKIH 10000 KM IZMEĐU TE IZMJENE POTROŠI JOŠ TRI LITRE ULA PA VAS MOLIM ZA SAVIJET ŠTA SVE DA PROMJENIM DA SE SMANJI POTROŠNJA ULJA JER NEMAM NOVACA ZA NOVIJI AUTOMOBIL.

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje samo na dva načina ( curenje ulja neću spominjati ) . Prvi način je preko vodilica ventila a drugi način je preko klipnih prstenova . Ako su uzrok vodilice ventila , dovoljno je demontirati i kompletno urediti glavu motora . Ako su uzrok klipni prstenovi , isti se mogu zamijeniti ukoliko nisu previše istrošeni cilindri . Za detaljno objašnjenej i uputu uvijek me možete nazvati na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA PREMACY 2,0 DITD - PROBLEM JE ŠTO SLABO VUČE ?

Datum objave: 04.07.2012 07:59:31
Slika
PITANJE:

pozdrav imam mazdu premacy 2.0ditd 2001godiste problem je sto slabo vuce na nizim okretajima u voznji pritiskom na papucicu gasa kao da se gusi promijenio sam filter goriva ali nikakvo poboljsanje unaprijed zahvalan.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu, navesti ću moguće uzroke radi kojih motor nema snage ni ubrzanja a to su : nečist rezervoar , filter zraka, dobavna pumpa, mjerač mase zraka, senzor pedale gasa, dize, MAP senzor, EGR ventil, tlak turbine, djelomično začepljenje u predijelu turbine, regulator količine goriva, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor radilice, djelomično začepljenje auspuha, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora , visokotlačna pumpa, kompjutor motora.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 414 SI 1,4 i. 16V - ZAŠTO MOTOR NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 03.07.2012 15:32:38
Slika
PITANJE:

Postovani, Zanimalo bi me ako biste mi mogli pomoci. Jutros sam pokusao upaliti auto Rover 414Si i ostalo je samo na pokusaju. Motor vergla, ali uopce se ne osjeti da bi se mogao pokrenuti. Pumpa za gorivo se cuje,ali ne glasno kao prethodnih dana, nego mnogo tise. Istina imam oko 10litara benzina u rezervoaru. Danas sam kupio novi akumulator i ugradio ga, ali nema poboljsanja. Oko podneva (po najvecoj vrucini) motor jer zamalo upalio(sa starim akumulatorom). Prije 2 tjedna sam imao slucaj da je cijev za MAP senzor ispala iz Injektora na motoru i motor je,premda je tesko upalio, dobro radio(ca 4000okretaja). U servisu smo mehanicar i ja zalijepili cijev i 3 dana je super sve radilo, sve do danas. Na kompjuteru je bila dijagnoza MAP senzor i ventilator. Ventilator se palio jer je motor otisao na 4000okretaja dok sam vozio na servise. Molio bih pomoc, jer bih zelio na daleki put iducih dana. Rover je 1998 godiste. 103PS, Model 414Si. U ovih 14 godina sa autom je bilo ravno NULA problema, evo sve do sada. Hvala Vam unaprijed.

ODGOVOR:

Ako motor ne može upaliti obavite pojedine kontrole po slijedećem redoslijedu : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, zabrtvljenost usisnog kolektora ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( kablove, bobinu , ulazni napon na bobinu, senzor radilice ) , elektronski sustav ubrizgavanja ( filter goriva, tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektore, pojedine senzore motora, zaklopku snage, EGR ventil, električnu instalaciju motora, ECU centralu ) . Provjerite još sustav za blokadu paljenje ( imobilajzer ) , padove napona na pojedinim senzorima , ispravnost ključa za paljenje .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,2 HDI - NE ZNAM KOGA POSLUŠATI ?

Datum objave: 02.07.2012 21:25:32
Slika
PITANJE:

Postovani, posjedujem Citroen c 5 break 2,2 HDI 2003 godina sa 245000 km . Na interkuleru mi baca ulje. U Citroen servisu su mi rekli da mi je SIGURNO neispravan turbo punjac (kojeg oni daju reparirati jer je nov skup) dok su drugi mehanicari tvrdili da to ne mora biti tocno. Jedan je rekao da mi je zato sto turbina ima lufta i baca ulje otisao i interkuler. Sto se tice turbine imam nekoliko savjeta i to da je nitko nemoze napraviti ni priblizno novoj do oprecnog misljena. Sto je najpametnije napraviti? Unaprijed hvala na odgovoru Jadranko

ODGOVOR:

Nije dobro slušati pojedina mišljenja i savjete koje bez ikakve obaveza daju pojedini stručnjaci i amateri . Najbolje je obaviti detaljan i stručni pregled motora od strane eminentnog stručnjaka i tada ćete sigurno dobiti točan odgovor , što je neispravno i kolika je cijena popravka . Nakon toga nije teško odlučiti što činiti . Za detaljnije objašnjenje možete me nazvati na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh