Danas je: 30.04.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

DAEWOO ESPERO - NE MOGU UGRADITI NOVI ZUPČASTI REMEN ?

Datum objave: 24.02.2013 17:28:36
Slika
PITANJE:

Pozdrav!!! Imam problema sa ugradnjom zupčastog remena na Daewoo Esperu. Stavljena je nova vodena pumpa, napinjač i klizač. ali kada mećem remen uvjek mi je kratak (s tim da je napinjač zaglavljen). ne znam di griješim. Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Kada postavljate ovakvo pitanje , zašto ne nevedete sve tehničke podatke , godinu proizvodnje, vrstu motora ( benzinski , dizel ) , snagu motora, zapreminu, oznaku motora . Znači nije dovoljno navesti marku vozila i boju siceva u vozilu .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 i. 16V - ŠTO SE MIJENJA KADA JE POLUGENERALKA ?

Datum objave: 23.02.2013 22:14:04
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Zanima me sta je sve botrebno promjenit na Peugeotu 307 1.6 16V, 2001 god. prilikom polugeneralne na motoru? Hvala

ODGOVOR:

Potrebno je : kompletno urediti glavu motora, vijke glave motora ( ako su duži od 122,6 mm ) , zamijeniti sva brtvila glave i kartera, zamijeniti klipne prstenove, zamijeniti ležajeve klipnjača, zamijeniti ulje u motoru, filtere, antifriz, zupčasti remen , natezač , klizač, pumpu za vodu, svjećice ( po potrebi ) , eventualno i ostale dijelove da bi motor ispravno radio.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 145 1,9 JTD - MOTOR NE MOŽE UPALITI ???

Datum objave: 22.02.2013 11:03:31
Slika
PITANJE:

Pozdrav, vozim alfa romeo 145 1.9 jtd 99. godište. Pred par dana mi se upalila lampica code ključa i injektor i auto nije htio upalit samo je verglao. Auto sam prebacio do servisa di su ga spojili na dijagnostiku i pokušali riješiti problem ali nisu uspjeli pokrenut auto. Neke stopice su lemili oko releja i nekakve osigurače mjenjali tako su mi rekli barem ali ništa. Koje je vaše mišljenje šta bi se trebalo promjenit napravit da se auto pokrene i da radi?

ODGOVOR:

Nije dobro donositi bilo kave odluke o zamjeni pojedinih dijelova dok se točno i jednoznačno ne utvrdi uzrok neispravnosti . Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su : sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer, transponder u ključu, elektromagnetska antena oko kontakt brave ) , niski napon u električnoj instalaciji prilikom startanja motora, zrak u sustavu goriva, mehaničko stanje motora, ventil shut-off za zatvaranje goriva, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, relej dobavne pumpe, visokotlačna pumpa, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - MOTOR

Datum objave: 22.02.2013 09:15:41
Slika
PITANJE:

Poštovani, molimo vas za informaciju, naime kada otvorim poklopac od ulja na njemu je neka gusta masa bijelo žućkaste boje pa me zanima šta je to i šta mi je sljedeće za činiti? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru. Lijep pozdrav, Maja Rusmir

ODGOVOR:

Niste naveli da li je to motor od brodice, skutera, cestovnog vozila . Pretpostavljam da ste mislili na Vaš automobil pa ću dati takav odgovor . Ako motor Vašega vozila ispravno radi , ako se ne gubi rashladna tekućina , ako motor ima potrebnu snagu , onda nije ništa ozbiljno. Navedena masa se može stavrati ako se vozilo koristi na kratkim relacijama u kojima se motor ne može zagrijati . Zbog toga kondenzat u motoru ne može ispariti iz ulja . Na taj način kapljice kondenzata u kombinaciji s uljem stvaraju spomenutu masu .

na vrh Povratak na vrh

KIA CARNIVAL 2,9 CRDi - VIŠE OD MJESEC DANA NE MOGU OTKRITI KVAR ?

Datum objave: 22.02.2013 09:05:30
Slika
PITANJE:

KIA Carnival 2.9 CRD 2002.g poštovani! Vlasnik sam gore navedenog vozila za kojeg više od pet mjeseci ne mogu utvrditi kvar. naime auto u voznji pređe u safe mod tj. nece preko 2500 obrtaj, ali ne pali se engine lampica. Na dijagnostici pokaže kvar na senzoru bregaste, mjeraču protoka zraka, EGR ventil, slab signal na injektoru 1 cilindra itd. Napominjem da sam mijenjao novu pumpu i injektore te nakon javljanja ovih grešaka sa injektorima ponovno isti ispitani kod purića i nije nađeno oštećenje istih. Mjerač protoka zraka zamijenjen novi. U ovlaštenom KIA servisu utvrdili su da je to od senzora bregaste. Čitajući forume moji simptomi koji se javljaju uopće ne ukazuju na kvar senzora bregaste. Auto pali bez ikakvih poteškoća. Također napominjem da svaki put kada auto bude u safe modu na dijagnostici uvijek pokaže druge greške ali pretežno senzor bregaste i slab signal na injektoru nekog od cilindra. Nakon brisanja postojećih greški auto normalno radi do 500 -700 km i onda opet safe mod. Imate li kakav savjet ili smjernicu sto više učiniti. Napominjem da sam dobio jedan savjet da treba reprogramirat ECU odnosno ubaciti novi program ali u KIA servisu tvrde da je to bespotrebno i da neću s tim ništa postići. Još jednom hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Na žalost postoje i ovakva vrsta kvarova koji su vrlo zahtijevni za dijagnosticiranje i koji se teško otkrivaju. Ovom prilikom ću nabrojiti koji su to mogući razlozi zbog kojih motor povremeno izgubi snagu . Neispravni mogu biti : senzor pedale gasa, senzor visokog tlaka turbine, bypass ventil turbine, Wastegate regulacioni ventil turbine, senzor tlaka turbine, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 2,0 TDI PD - NEKOLIKO VAŽNIH OBJAŠNJENJA !

Datum objave: 21.02.2013 13:50:36
Slika
PITANJE:

Poštovani Postavio bih par pitanja jer znam da ćete odgovoriti na njih stručno i ovom prilikom bih da pohvalim Vaš sajt i trud na ukazanom vremenu Imam Škodu Octaviu 2.0 TDI 2006 god. Zanima me sljedeće: 1.da li je uobičajeno da se u periodu između servisa zamjene ulja vrši nadosipanje ulja nakon pređenog određenog broja km i ukoliko je to uobičajeno koja je to prosječna količina ulja koju je potrebno nadosutu do sljedećeg servisa 2.Zupčasti remen je mjenjan na 120.000 km a trenutno stanje na brojilu je sada 197.000km,da li je vrijeme mjenjati zupčasti remen 3.Prilikom vožnje primjetio sam kada vozilo ide preko neravnog terena da je poprilično kruto i bučno kao da amortizacija ne amortizuje dovoljno dobro.Da li su u pitanju amortizeri ili nešto sl. Unaprijed zahvalan S poštovanjem

ODGOVOR:

Prema tehničkim podacima proizvođača vozila dozvoljena potrošnaj ulja je 0,2 litre na 1.000 km . Naravno da motor može trošiti i znatno manje . Iz navedenog možete zaključiti da ako je servisni interval za zamjenu ulja 15.000 km , tada ćete doliti u motor 3 litre ulja. Točno je da je interval izmjene zupčastog remena 120.000 km ili 4 godine ( što dođe prije ) , međutim kontrola stanja zupčastog remena se radi na svkom godišnjem servisu. Ako se tom prilikom utvrdi da postoje neka istrošenja ili oštećenja , zamjena zupčastog remena se treba raditi ranije. Ako takvih istrošenja nema , tada važi opet interval od 120.000 km ili 4 godine. Tvrdoća ovjesa ovisi o amortizerima i oprugama ovjesa. Navedeno se može ispitati i po potrebi zamijeniti .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,6 i. - MOTOR POČNE PREKIDATI ?

Datum objave: 20.02.2013 18:33:27
Slika
PITANJE:

imam jedan problem koji traje od 8 mjeseca prosle godine, auto je golf 3 1.6i 74 kilovata gt, kada auto radi odprilike minutu na leru, i kd dodam gas pocne trokirati,kad odspojim senzor temperature radi sve normalno, promijenjeno je: lambda sonda, senzor na radilici,razvodna kapa, kablovi, svijecice su po tablici odabrane za golfa, novi je senzor temperature, injektori su danas ocisceni, promjenjen je filter goriva, katalizator. molim vas da mi pomognete, unaprijed hvala i lijep pozdrav!

ODGOVOR:

Točan uzrok zbog kojega motor počne prekidati moguće je otkriti neposrednim uvidom i ispitivanjem na vozilu . Nije dobro da pojedine dijelove mijenjate na osnovu pretpostvki i bez stručnog ispitivanja. Ostale moguće neispravnosti su : propuštanje na usisnom kolektoru, regulator tlaka goriva, EVAP ventil rezervoara, tlak goriva, EGR ventil, MAF senzor, MAP senzor, IAT senzor, senzor položaja zaklopke snage, električna instalacija motora, ECU centrala. Sve navedeno treba najprije ispitati a tek nakon toga kada se sigurno defektira neispravnost , može se zamijeniti neispravan dio .

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,9 D - TROŠI 14 LITARA ?

Datum objave: 20.02.2013 14:50:09
Slika
PITANJE:

DOBRO VECE,OVAKO IMAO BIH JEDNO PITANJE..IMAM FIAT BRAVO 1.9 D I TROSI 14 LITARA NA 100 KM,NORMALNO RADI,PALI SVE SE CINI OK..ALI TROSI 14 LITARA ZANIMA ME KOJI MOGU BIT RAZLOZI TOJ NENORMALNOJ POTROSNJI AUTO JE 1997 G. UNAPRIJED ZAHVALJUJEM NA ODGOVORU

ODGOVOR:

Na veliku potrošnju goriva mogu utjecati brojne neispravnosti, istrošenja , nepodešenost motora. Uzroke ću nabrojiti po logičnom redoslijedu : faza motora, podešenost ventila, tlakovi kompresije, začepljenje na usisnom kolektoru, filter zraka, dize, EGR ventil, regulator količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanaj goriva, upravljački modul pumpe, visokotlačna pumpa, ECU centrala motora. Stručnim pregledom i dijagnostikom motora mogu se otkriti sve neispravnosti.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 147 1,6 i. 16V - POVEĆANA POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 20.02.2013 12:00:09
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meiću, nedavno sam kupio alfu 147 16,16 v 105 ks. Kada sam auto kupio na board computeru mi je pisalo da auto trosi 8,5 litara medutim potrosnja mi se sad prema board computeru drasticno povecala i cesto varira od 9,7-12,3.Budući da mi to baš bode oči probao sam staviti auto u ler i pustit gas i kad to napravim smanjila mi se potrosnja po board computeru na 6,6, u tom trenutku i krene mi se dizat, a ja uopće gas nisam stisnuo. Uzmite u obzir da sam i nedavno mjenjo termostat. Šta vi mislite o čemu se tu radi, da li je moguće i to ako board computer krivo pokazuje potrošnju da auto svejedno više troši pošto mi se čini da puno troši s obzirom da je motor s tako malom kubikažom, po mojim proračunima i preko 10 litara.I da li je moguće da u board computeru treba neke parametre podesit da bi on pokazivao kako treba. LP, Danijel

ODGOVOR:

Najtočnija provjera potrošnje goriva je kada sami računate potrošnju goriva na osnovu prevaljenog puta i količine utrošenog goriva. Putno računalo to računa pomoću brojnih informacija koje dobiva od pojedinih senzora i davača ( senzor brzine vozila, senzor broja okretaja, senzor za količinu zraka, senzor za tlak zraka, senzor pedale gasa, senzor položaja pedale kočnice ) . Ukoliko smatrate da je potrošnja goriva povećana ( a vjerujem da jest ) , onda se trebate odlučiti da napravite kompletnu dijagnostiku motora. Nakon toga će se otkriti sve neispravnosti zbog kojih je povečana potrošnja goriva.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 B4 2,0 E - DOBRO IDE , PUNO TROŠI ?

Datum objave: 19.02.2013 14:52:16
Slika
PITANJE:

poštovanje,kratko i jasno audi b4 95g 20e imao je plin nema ga više,promjenjem maf ulje svjećice ide kao metak radi kao metak troši kao spejs šatl min 20l,sve radi na autu bez greške nema nikakvih pokazatelja da trza da radi nervnomjerno ili bilo šta drugo odalke da krenem hvala

ODGOVOR:

Mogući uzroci povećane potropnje goriva su : mehaničko stanje motora ( faza , kompresija ) , sustav paljenja ( kvaliteta iskre na svjećicama, predpaljenje ) , sustav elektronskog ubrizgavanja ( senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature usisanog zraka, lambda sonda, senzor položaja zaklopke snage, injektori, tlak goriva, EVAP ventil rezervoara, regulator tlaka goriva, električna instalacija motora, kompjutor motora ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 2,0 i. 16V - MOTOR NE MOŽE UPALITI ???

Datum objave: 18.02.2013 17:40:23
Slika
PITANJE:

OPEL ASTRA G TDI 2.0 16V EXCELANCE 60 KW 1998 GODINA BROJ ŠASIJE WOLOTGF48X2096206 Poštovani automobil vozi supruga , 11.02.2013. išli smo u Sisak i putem smo na tifonovoj postaji natočili dizela za 200 kuna otišli u Sisak , kada smo se vraćali iz Siska automobil je jednostavno počeo stajati . Supruga je stala i izbacila iz brzine u ler , motor je imao čudno ponašanje , tresao se i čudno radio , kao utopljenik kada se bori za život , hoće da preživi a utapa se . Dakle rad motora je bio slično kao kada ostaje bez nafte trese se i jako otežano radi niti može raditi niti se gasi . Supruga je ugasila automobil , ponovo ga palila ali bezuspješno , vergla i nemože upaliti , prilikom verglanja dva puta kada je otpuštala ključ malo se motor javi , izverglali smo akumulator i nije upalio motor . Došlepali smo automobil kući već jebila noć . Jučer sam prikopčao ispravljač napunio se akumulator i probao ga paliti , nemože upaliti i isto mi je dva puta motor se javio prilikom otpuštanja ključa . Bio je jučer majstor amater koji je samo pregledao dali ima smeća u filteru i goriva , kada je skinuo poklopac filtera nafte je bila puna posuda u kojoj stoji filter , filter je vadio van ne djeluje da je prljav jer obično u 11 mjesecu pred tehnički mijenjamo filter zraka ulja i goriva i ulje motora i kočnica + ako je još nešto potrebno . Zvao sam prijatelja koji živi i radi u Zagrebu u nekom jako velikom auto servisu opisao slučaj , rekao mi je da je boš pumpa crkla elektronika na njoj , to su im mane tim opel astrama se to često dešava , kada ti majstor skine boš pumpu doneseš ju kod mene u auto servis , ostaviš platiš 4.000,00 kuna i dobiješ repariranu b.pumpu . Pitanje , Pošto ja auto moram autom odšlepati majstoru , jer nemam novca za šlep službu da bih išao tamo gdje sam siguran tj. kod vas . Što su mogući uzroci kvara , ako je boš pumpa 4.000,00 kuna mi je preskupo dali ima i gdje ima jeftinija ? G.Meić Hvala i srdačan pozdrav . Ivica Lagundžija Ive Maline 114 A 44250 Petrinja

ODGOVOR:

OPEL ASTRA G 2,0 D DTI . Nije dobro dijagnostiku raditi na daljinu bez neposrednog uvida i ispitivanja . Često puta se tako pogriješi jer se zaključak donosi na osnovu pretpostavki i Vašeg subjektivnog opisa kvara . Ja mogu ovom prilikom samo navesti moguće neispravnosti zbog kojih motor ne može upaliti a to su : sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer ) , faza motora, zrak u sustavu goriva, filteri, solenoidni ventil za zatvaranje goriva, regulator količine goriva, senzor radilice, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, relej kompjutora motora, kontrolni modul visokotlačne pumpe, kompjutor motora, mehaničko stanje motora. Pregledom svih navedenih komponenata može se točno znati što je neispravno i cijena popravka.

na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA 1,9 SDI - VIBRACIJE MOTORA NA LERU ?

Datum objave: 18.02.2013 17:25:52
Slika
PITANJE:

vec sam vam pisao u svezi seata cordobe 1.9 sdi zbog vibracija i tresnje auta,nakon cega sam stavio topranove nosace motora i sa kojima je bilo jos gore pa sam poslusao vas savjet i otisao u vw auto kucu u sibeniku gdje su mi u servisu rekli da su nosaci u redu da na motpru nema nikakvih gresaka gledajuci sa dijagnostikom. kad sam ih pitao zbog cega onda trese samo su odgovorili da je to normalno za takvo auto. stoga bi vas zamolio da mi kazete sto bi sve moglo biti kvar. znaci auto na minimumu cijelo trese i vinrira kao i masina i umiri se kad dinem okretaje na 1000 okretaja, auto kad gasim cijelo zatrese jako. auto ima 240 tkm, 2001g motor 1.9 sdi (agp) 50 kw i ovo se pocelo desavati prije nekih pet tis km dotad besprijekorno s time sto i sada radi motor kao sat osim te tresnje. unaprijed vam zahvaljujem

ODGOVOR:

Uzroci vibracija motora na malom broju okretaja ( leru ) mmogu biti: dvomaseni zamašnjak, dize ( različita količina goriva ) , razlika u tlakovima kompresije, istrošenja u motoru, istrošenja u transmisiji ( mjenjač , diferencijal ) .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 i. - SVIJETLI KONTROLNA LAMPICA MOTORA

Datum objave: 18.02.2013 08:46:08
Slika
PITANJE:

Imam Peugote 206 1.4 benzinac 2003 godiste. Danas sam otisao kod majstora da mi otkloni greske posto je predhodno skidan akomulator.Kada je majstor otklonio greske ugasila mi se lampica za pumpu koja je stalno svetlela, posle 5-6 paljenja lampica se opet ukljucila i idalje svetli. Da li je moguce da se greska opet pojavila ili je problem do pumpe. Od kada sam uzeo auto gorivo u rezervoaru mi nikada nije bilo ispod polovine. Cim dodje do pola ja ga ponovo punim do vrha.I cuo sam da postoji poseban nacin skidanja akomulatora i vracanja a da ne pojavi greske. Da li mozete da mi objasnite o cemu je rec i kako se pravilno skida akomulator, a da ne pojavi greske na racunaru. Unapred hvala.

ODGOVOR:

Nema posebnog pravila kako se skida akumulator. Nakon ponovne ugradnje akumulatora treba samo namjestiti sat , datum, memorirati stanice na radio aparatu. Ako postoji kvar na motoru, ne možete očekivati da ćete odspajanjem kleme akumulatora kvar otkloniti. Ako se spomenuta lampica opet upalila to zanči da je kvar stalno prisutan i da ga treba otkloniti . Dati ću jedan primjer. Ako je neispravna lambda sonda vi tu neispravnost ne možete otkloniti odspajanjem akumulatoraili brisanjem greške iz memorije kompjutora motora , nego morate zamijeniti neispravnu lambda sondu. Nadam se da ste razumijeli što sam htio reči.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI PD - DVOMASENI ZAMAŠNJAK ( PLIVAJUĆI )

Datum objave: 17.02.2013 09:22:45
Slika
PITANJE:

vozim škodu oktaviju 1.9 tdi ,77kw god 2006.(novija serija-policijska) pa su mi u ovlaštenom servisu rekli da bih trebao mijenjati plivajući zamašnjak(cijeli set,kvačilo,korpa i itd)dijagnozu sam potvrdio u još jednom servisu.na upit o zamjeni u ovom drugom servisu rekli su mi da se može montirati(odgovara)kruti zamašnjak i cijeli pripadajući set(valeo) što mi i po cijeni odgovara a neće promjeniti(oštetiti)vozilo.molio bi Vaše mišljenje što da poduzmem,poštovanje Domagoj.

ODGOVOR:

Na sva vozila nove generacije s dizel motorom Common Rail i TDI PD, ugrađuju se dvomaseni zamašnjaci ( plivajući zamašnjak ) . Razog za to nije da se Vama uzme novac nego da se ublaže vibracije koje stvara motor i vibracje koje stvara mjenjač. Stari sustavi spojke s klasičnim zamašnjakom nisu mogli umiriti te vibracije i zato se prešlo na ovaj sustav s dvomasenim zamašnjakom koji može absorbirati spomenute vibracije. Moj odgovor shvatite samo kao informaciju a ne nikako kao nagovor za bilo što . Napravite po vlastitoj volji što želite .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 i. E90 AUTOMATIC - KADA TREBA ZAMIJENITI ULJE U MJENJAČU ?

Datum objave: 16.02.2013 11:39:10
Slika
PITANJE:

Postovani, vlasnik sam BMW 320i E90, 2009god., automatik sa 6 brzina. Automobil je presao sada 112000km, a ja jos nisam zamenio ulje u menjacu. Imam par pitanja ako znate i imate vremena da mi odgovorite. *Kada bi trebao zameniti ulje u menjacu? (km) *Koje ulje,grdacija? pozdrav!

ODGOVOR:

Ako želite biti sigurni da će mjenjač dugo trajati i dobro funkcionirati , tada treba mijenjati ulje u automatskom mjenjaču svakih 60.000 km . Uz to se mijenja i filter mjenjača. Ulje za mjenjač je specijalno a njegova oznaka je za GM transmisiju BMW No. 83 220 397 114 . Za ZF transmisiju je BMW No. 83 220 142 516 . Možda je najbolje da ulje nabavite prema broju šasije vozila u skladištu dijelova BMW .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,8 i. - GASI SE NA LERU I NE PRIMA GAS ?

Datum objave: 16.02.2013 11:05:20
Slika
PITANJE:

Poštovani Gospodine Meiću. Vezano za golf 3 1,8 variant benzin+plin. Auto se gasi na leru i teško prima gas,malo trza i nema dovoljno snage na benzinu, a na plinu sporo vraća okretaje pri minjanju svake brzine sa 2000 na 900. zanima me u čemu je problem. Plin je atestiran,filter zraka je novi, plina troši oko 10 litara. Pali na benzin i sam pribaciva na plin oko 2600 okretaja. pitanje sam već postavi al krivi podatci. molim vas da mi odgovorite. hvala!

ODGOVOR:

Točan uzrok se može znati nakon što se napravi dijagnostika i ispitivanje na vozilu . Moguće neispravnosti su : nečisti injektori, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, elektronski modul zaklopke snage, nečista zaklopke snage, EGR ventil, motorić minimuma, elktrična instalacija motora, kablovi, bobina, mehaničko stanje motora, senzor radilice, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 2,0 TDI - MOTOR TROŠI RASHLADNU TEKUĆINU?

Datum objave: 16.02.2013 09:21:32
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meiću. Vlasnik sam VW Golfa 5 2.0 TDI Sportline 2005 godište sa prijeđenih 142000 km te je moje pitanje sljedeće: Auto mi troši rashladnu tekućinu. U ljetnim mjesecima je to zanemariva količina oko 0.5 litara na 1000 km te me to najmanje brine, dok u zimskom periodu i hladnijem vremenu se to drastično povećava. Pregledom svih spojeva vidljivih curenja antifriza nema. Dali postoji vjerovatnost o pucanju glave motora? Vaši savjeti u vezi navedenog problema (zamjena glave,novo,polovno,cijena ili je problem u nečemu trečm) PS auto radi odlično bez uočenih drugih problema. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru i savjetu.

ODGOVOR:

Motor može trošiti rashladnu tekućinu na način da ista curi na pojedinim spojevima, hladnjaku, pumpi za vodu, radijatoru grijača . Drugi način je potrošnja tekućine kroz motor. U većini slučajeva uzrok je ovaj kojega sam prvo naveo. Zbog toga treba detaljno istražiti propuštanje koje sam prvo spomenuo. Nakon toga se tek može sumnjati na potrošnju tekućine kroz motor. Tada se kao zadnja mogućnost skida glava motora. Nakon skidanja glave motora vide se svi detalji i eventualna istrošenje/oštećenja. U većini slučajeva obavljaju se samo potrebni radovi na glavi motora. Kao što vidite nije potrebno donositi zaključke unaprijed jer se na taj način može pogriješiti u procjeni što je neispravno a rezultat također može izostati.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 HDI - LITRA ULJA NA 1.000 KM ?

Datum objave: 16.02.2013 06:50:08
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Posjedujem Peugeot 206 1.4 hdi 2004 g. i prvi sam vlasnik, prešao je 170000 km Prije godinu dana počeo je pomalo trošiti ulje, a sada je to već na odprilike litru na 1000km. Imate li kakva iskustva s tim 1.4 hdi motorima, što najčešće odlazi kod takvih manifestiranja? Pozdrav

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila troši ulje na tri načina i to ; na vodilice ventila , na klipne prstenove, ne turbinu. Najčešći uzroci su vodilice ventila i brtve na vodilicama ventila. Neposrednim uvidom na vozilu može se točno utvrditi na koji od spomenutih načina motor troši ulje . Ako su to vodilice ventila onda s euređenjem glave motora rješava potrošnja ulja kroz vodilice ventila.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,4 i. 12V - NAKON POPRAVKA MOTORA , MOTOR NE MOŽE UPALITI

Datum objave: 15.02.2013 22:58:59
Slika
PITANJE:

Imam Fiat Bravo 1997. godina. Poslije pucanja drugog klipa i promjene u servisu i pored auto dijagnostike ne mogu upaliti auto. Kad verglam da upalim prije samog trenutka da motor sastavi čuje se detonacija i motor kao da stane i motor nastavi opet da vergla. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Najprije morate biti potpuno sigurni da je faza motora potpuno točno namještena . U tu svrhu treba koristiti specijalni alat . Ako je faza motora potpuno točna može se krenuti korak dalje i ispitati kolika je kompresija motora . Ostale moguće neispravnosti su ; niski napon akumulatora, izostanak iskre na svjećicama, bobina, ulazni napon na bobinu, senzor radilice, relej dobavne pumpa, niski tlak goriva, injektori, senzor ECT, senzor IAT, senzor zaklopke snage, imobilajzer, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - POVREMENO NEMA SNAGE ?

Datum objave: 15.02.2013 22:48:27
Slika
PITANJE:

Poštovani Posjedujem ford focus 1,8tdci 2003.godište 74kw sa prijeđenih 126000 km.Auto imam sad već 3 godine i istina imao sam već dosta problema s njim-primjerice prije 2 i pol godine je otišao turbo ali to je sad manje bitno..U zadnjih 3 tjedna povremeno mi se događa da u vožnji osobito kad krećem motor blokira i neda da okretaji pređu 1800, a pritom auto jako trese ispušta mnogo crnog dima, ne vuče, glasno radi..tad moram stati, ugasiti ga pa ponovno upaliti i onda radi normalno.kad se to dogodi ne pali se nikakva kontrolna lampica.mnogi su mi rekli da je to nešto s elektronikom, ali još nisam bio u servisu pa neznam točno što je.zanima me vaše mišljenje o tome a kad odem na dijagnostiku također ću se javiti ako uspiju naći grešku

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu neispravnost treba tražiti u sustavu za dobavu zraka u motor , na sustavu za doabvu goriva u motor. Moguće neispravnosti su : senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, EGR ventil, ventil za rasterećenje turbine, sustav za regulaciju tlaka turbine, senzor tlaka goriva na Rail-u, visokotlačna pumpa, senzor temperature goriva, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh