Danas je: 28.05.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL OMEGA 2,0 i. 16V - DA LI SE ISPLATI ?

Datum objave: 27.06.2012 16:39:53
Slika
PITANJE:

Poštovanje, kupio bih rabljeni automobil i izbor je pao na Opel Omegu. Prilažem vam link sa Njuškala za navedeni automobil. http://www.njuskalo.hr/auti/opel-omega-2.0-16v-sport-oglas-5311063 Zanima me vaše mišljenje o automobilu. Na autu su novi diskovi, pločice, amortizeri, remenje... Je li održavanje preskupo za takav automobil? I je li navedena cijena (3200 eura) realna? Zahvaljujem se na odgovoru. Srdačan pozdrav.

ODGOVOR:

Ne možete kupiti vozilo više srednje klase za 3,200 eura a da isti bude u dobrom stanju . Za te novce možete kupiti dva dobra bicikla. Ukoliko želite ipak kupiti navedeno vozilo tada nije dovoljna samo slika vozila nego je potreban temeljiti pregled motora, mjenjača, podvozja, ovjesa, elektrike, elektronike, klima uređaja , eko-test .  Takve pregleda radim često i zato Vam s razlogom to govorim kako bi izbjegli neugodna iznenađenja . Održavanje je za svaki automobil skupo a naročito ako počnu otkazivati pojedini sklopovi . Uz redovno servisiranje i pojedine kvarove treba uzeti u obzir i potrošnju goriva te godišnju registraciju .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - ELEKTRIČNI I ELEKTRONSKI PROBLEMI ?

Datum objave: 27.06.2012 09:35:00
Slika
PITANJE:

Radi se o Fiat Puntu 1.2 2001 god. Prvo pitanje je vezano za rad žmigavaca. U biti ne radi niti jedan žmigavac, niti pomoću ručica, niti prilikom uključivanja tipke za sva četiri, a ni prilikom daljinskog otključavanja ili zaključavanja. Drugo pitanje je vezano za rad putnog računala koje se prilikom paljenja resetira. Znači ponište se svi pokazatelji osim ukupne kilometraže. Trenutno 130.000. Isto tako prilikom paljenja svijetla ne radi unutarnje osvjetljenje kokpita. Pitanje je dali je to povezano i dali isto tako ima veze sa (ne)radom žmigavaca? Unaprijed Hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti žmigavaca su : automat žmigavaca, osigurač, loš spoj s masom , kontakti na kutiji osigurača, električna instalacija . Problemi s putnim računalom mogu biti električni ili elektronski i to : padovi napona na pojedinim konektorima, napon punjenja, instrument ploča . Neki od navedenih problema mogu biti povezani .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 2,0 HDI - I NAKON ZAMJENE SPOJKE OPET NIJE DOBRO ?

Datum objave: 25.06.2012 14:59:23
Slika
PITANJE:

Postovani Prvo da se izvinim radi moj los jezik. Pisem iz Makedonije. Imam C4 HDI 110KS, 2005 god. Imao sam problem sa lamelom. Prilikom pokretanja u prvu brzino javljalo se tresanje (podrhtavanje) auta. Rekli su mi da je set lamela. Dok su menjali reklu su da je zamajaci u redu. nakon promene celog seta (lamela, potisna ploca, drug lager) auto ne trese u prvu brzinu. Ali sad na pedalju osecam grebenaje pri promenu brzine ,pri samom pokretanju ili kad radi u mesto. Grebanje se dobro oseca. Kade se auto ugasi to se grebanje na papuci ne ocesa. Isto tako u vozni pri promenu brine kad se pritisni kvacilo cuje se neki zvuk kako neko lupanje. Sad oni kazu da je najverojatno zamajac mada su pre toga rekli da je u redu. Dali je to mozno da zamajac ne valja? Dali je mozno da set kvacila koji su stavile nesto nije u redu. Unapred Vam hvala

ODGOVOR:

U ovom slučaju servis je napravio grešku što nije ugradio novi zamašnjak uz novu spojku . Moguće je da sve probleme stvara dvomaseni zamašnjak . Logično bi bilo da se ponovo demontira mjenjač , da se zamijeni zamašnjak, da se pregleda set spojke . U većini slučajeva je jeftinije zamijeniti sve dijelove sklopa spojke nego taktizirati u cilju nekih ušteda . Ako Vi niste inzistirali da se ne mijenja zamašnjak , servis ne bi trebao zaračunati rad za zamjenu zamašnjaka .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,9 DTI - MALI PROBLEMI S AUTOM ?

Datum objave: 24.06.2012 20:39:01
Slika
PITANJE:

Pozdrav g.Meiću, Evo imam malih problema s autom, vozim renault megane 1,9 dti 1998god. 72 kw. danas smo se odredili ići na more, vozim se kroz Liku po autocesti i auto mi neće ići brže od 100km/h, uzbrdo i nizbrdo isto je , gas do poda ali neide.udjem u tunel i izadjem van malo ide do 120km/h pa za par minuta opet isto. sto bi to moglo biti ?? . prije dvije godine sam promijenio mjerac protoka zraka, filter zraka mjenjam jednom godišnje,svakih cca 20000km. eto toliko i lijep pozdrav sa otoka Paga

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može ostati bez snage radi brijnih razloga . Nabrojiti ći ih po logičnom redoslijedu a to su : nečisti filteri, nečist rezervoar, senzor pedale gasa, MAF senzor, senzor tlaka turbine, ventil za rasterećenje turbine, sustav za regulaciju turbine, EGR ventil, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, kontrolni solenoid usisanog zraka , senzor temperature goriva, mehaničko stanje motora, električna istalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 - REGULATOR ?

Datum objave: 24.06.2012 20:01:35
Slika
PITANJE:

Štovani, na osobnom vozilu Citroen C5 model 2009. godine s prijeđenih 35.000 km, na displayu klime uređaja ne radi regulator temperature lijeve zone kabine te je isti praktično blokiran na temperaturi od 23 stupnja. Desni regulator dvozonske klime radi bez problema. Je li nužno mijenjati cijeli display klime i koliko bi koštala ugradnja novog displaya? Unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Uvijek se isplati najprije obaviti popravak komande koju ste spomenuli jer u puno slučajeva popravak uspijeva . Ukoliko popravak ne uspije tada treba zamijeniti neispravan dio . Cijenu navedenog dijela možete saznati u svakom ovlaštenom skladištu dijelova Citroen kada navedete broj šasije vozila .

na vrh Povratak na vrh

RENAUT LAGUNA 1,8 RT - MOLIM DA MI ODGOVORITE ?

Datum objave: 24.06.2012 19:50:11
Slika
PITANJE:

Da ne duljim ,postavio bih vam 3 pitanja za isti automobil i htio sam da mi pomognete vasim strucnim savjetom. 1.Renault Laguna 1.8 rt,66kw,1996.god.217000km.na 210000km stavljeno ulje.Na 217000 doslo do minimuma.Da li je to velika potrosnja. 2.Prekidac za regulaciju cirkuliranja zraka u kabini(sajba,glava,noge,glava-noge)mi je ostao zaglavljen na polozaju samo sajba.kako god da vrtim prekidac uvijek mi vraca na isti polozaj.Nece kliknut na drugi polozaj nego ga uvijek vraca na isti.Rekli su mi da je zapela sajla,da je klapna negdje zaglavila pa ga vraca nazad i da za to moram rastavit komplet instrument tablu da se do toga dode i popravi.Da li je to tako. 3.seris klime napavio,podmazano s nekim uljem,pustena nekakva tekucina,tlakovi su svi ok,kompresor ok(tako su mi rekli u servisu)napunili su mi klimu,ali ne puse onako hladno kako bi inace trebalo.da li je to sto puse samo na sajbu(jer ne moze nigdje drugdje-pitanje iznad-)koja je jako zagrijana.Znate,ono,radi ali nije to to.Ne puse hladno kao u nekim drugim autima. 4. S postovanjem i nadam se da cete mi pomoci kao i svaki put do sad.

ODGOVOR:

Navedena potrošnja ulja je 0,14 l/1000km a to je normalna potrošnja i radi toga ne treba ništa poduzimati . Problem s usmjeravanjem zraka treba utvrditi direktno na vozilu a moguće neispranosti su : komanda za usmjeravanje, električni aktuatori, električna instalacija, zaklopke . Kada se radi servis klima uređaja nije dovoljno samo napuniti plin u sustav . Potrebno je zamijeniti dehidrator, ispitati ekspanzioni venti, ispitati kompresor , ispitati kondenzator . Kada se sve to napravi po pravilima struke , klima će opet ispravno raditi .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - U VOŽNJI ČESTO GUBI SNAGU ?

Datum objave: 22.06.2012 23:39:56
Slika
PITANJE:

Postovani...imam ford mondea 2002 g. 20 tdci85 kw...220 000 km.U zadnje vrijeme mi tijekom voznje gubi snagu,kao da mu turbina ne radi.Moram napomenuti da se ne pale nikakve lampice,turbina ne daje nikakve cudne zvukove kao ni motor.Kad je hladanije problemi su manji,cesće se gubi snaga na visokim temperaturama....kad izgubi snagu baci malo jaci crni dim i stanje se popravi ali to vise nije snaga na koju sam navikao kod ovog automobila.Ne primjecujem nikakvu potrosnju ulja ili slicno...u biti kao da ne prima dosta zraka za smjesu goriva.Ne postizem visinu obrtomjera ili jako tesko ni sa stisnutom papucicom gasa do kraja.Mjenjao sam agr ili kako se tocno zove cip bregaste na 150 000 km ali simptomi nisu isti.Molio bi vas za savjet...hvala

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih motor može gubiti snagu a to su : senzor tlaka zraka, ventil za rasterećenje turbine, sustav za regulaciju tlaka turbine, EGR ventil, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor pedale gasa, dize, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, mehaničke greške motora, ECU centrala motora. Točan uzrok se može saznati nakon detaljnog ispitivanja navedenih dijelova i sklopova .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,5 CRDI - ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 22.06.2012 18:57:09
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meiću. Vlasnik sam hundayi aksenta 1,5 crdi 2002 god. Prvi sam vlasnik i do sada sam prešao oko 250000 km. Vozilo je odlično, mali potrošač, odličmo vuče ali teško pali. Prošle godine imao sam problem sa bravom i ključem te senzorom na radilici. Radi slabijeg palenja zimus je kupljen novi akumulator ali stanje u paljenju nije se mnogo promijenilo. Auto neveselo vrti i relativno teško pali. Od prije nekoliko dana pali nakon dugo verglanja. Kada je hladan i pali za 10-ak okretaja a kada je vruć treba mu mnogo duže. Bio je je u servisu na pregledu (preko kompjutera) i sve je u redu. Pumpa je promijenja na nekih 120000 km i rekli su mi da je to normalno.Može li pumpa praviti problem oko paljenja (mislim da ona treba da radi ili ne radi). Gorivo točim na OMV-u. Napominjem da auto ne troši ulje, odlično vuče, troši oko 5l goriva. Možete li dati savjet kako otkloniti problem oko paljenja? Hvala

ODGOVOR:

Prvi uvjet da motor dobro pali je stanje akumulatora i elektropokretača . Ako je to u redu onda treba ispitivati i druge moguće neispravnosti a to su : prisutnost zraka u gorivu, senzor temperature motora, niska kompresija motora , senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, dize, EGr ventil, električna instalacija motora, ECU centrala . Provjerite sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - POHVALA

Datum objave: 20.06.2012 21:26:58
Slika
PITANJE:

ne zelim nista pitati, barem za sada, samo pohvaliti vasu stranicu...5 plus..svaka vam cast na njoj..pozdrav i samo tako nastavite

ODGOVOR:

Hvala na lijepim riječima i činjenici što ste prepoznali veliki svakodnevni rad, stručnost i altruizam .  Jedino ne znam koliko ću još izdržati ovim tempom . Pozdrav za Vas .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. 16V - KADA SE SPOJI NA TESTER , NEMA GREŠKE ?

Datum objave: 16.06.2012 16:39:44
Slika
PITANJE:

Imam VW Polo 1.4 16v 2005, g, benzinac. Kada ga se upali radi savim normalno, a kada se motor zagrije više ne prima gas iznad 3000 okretaja. Stalno svijetli lampica da ima grešku, a kada ga se spoji na tester nema nikakvih grešaka Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Tester je samo glupi uređaj koji u nekim situacijama pomaže a u većini slučajeva je beskoristan . Glavni faktor je stručnjak koji obavlja radove ( dijgnostiku i popravak ) . U ovom slučaju treba se provjeriti : regulator tlaka goriva, tlak goriva, injektori, svi senzori motora, mjerač mase zraka, EGR ventil, sustav paljenja, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

VW TRANSPORTER T-2 1,6 D - KADA SE ZAGRIJE , NEMA SNAGE - POMOĆ ?

Datum objave: 16.06.2012 09:02:52
Slika
PITANJE:

postovana majstore imam problem sa kombi t2 1.6 dizel kada se zagrije oslabi mu vuca i teze pali radio sam polugeneralku nema ostecunja na cilindrima samo dvije uljne karike na 2 i4 klipu spekle nisu mogle da se otvore ostale su skupljene na klipu i trosio mi ulje kada sam to zamjenio mema potrosnje ulja ali mi i dalje ostao isti problem sa vucom molim strucan odgovor nnaprijed hvala

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila ima mehaničku visokotlačnu pumpu i nema nikakve elektronike koja bi mogla biti uzrok što motor nema snage . Ispitajte sve što ću sada navesti :  Faza motora, podešenost ventila ( usisni 0,25 mm , ispušni 0,45 mm ) , kompresija ( tlakovi moraju biti veći od 28 bara ) , predpaljenje ( podesite na 0,90 do 0,95 mm ) , dize moraju biti ispravne , filter goriva čist, u sustavu goriva ne smije biti zraka, visokotlačna pumpa mora biti ispravna .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. - NEMA SNAGE NAKON ZAMJENA EGR VENTILA ?

Datum objave: 16.06.2012 07:01:14
Slika
PITANJE:

Imao sam skoro problem palila mi se lampica od pumpe i dok sam u voznji znao mi se auto ugasit pretezno dok smanjujem brzinu rijec je o opel astri 1997 godiste.i otisao sam na diagnostiku i tamo mi je ocitalo da nije uredu EGR ventil ja sam ga zamjenio i sad mi se desava da kad krecem auto ko malo cima al najgore od svega je to sto uz brdo ako nisam pri vecoj brzini nikako nece da ide jednostavno ga tusi nema snage pa bi molijo vase misljenje naprijed Hvala

ODGOVOR:

Nije dobro da jedna osoba radi dijagnostiku motora a druga da otklanja kvar na vozilu jer se tada događa ovo što i Vama . Vi zamijenite neki dio ili sklop a problem i dalje ostaje prisutan . Bolje bi bilo da je kvar otklanjala osoba koja Vam je radila dijagnostiku . Tada bi kvar morao biti otklonjen ili u suprotnom Vi ne bi morali ništa platiti . Navesti ću moguće neispravnosti : filteri, tlak goriva, nečisti injektori, brtvljenje usisnog kolektora, MAP senzor, ECT sentor, aktuator minimuma, senzor radilice, senzor položaja zaklopke snage, električna instalacija motora, lambda sonda, loša iskra na svjećicama, mjerač mase zraka, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 6 2,0 D - PALI SE ŽUTA LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 14.06.2012 08:27:53
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam Mazde 6,2.0d,120ks,2005g.120.000km, kupljena je sa 100.000km. Imam par problema za koje bih molio savjet. U ovih godinu dana što ga vozim, uvijek kada odem na duži put na kojem vozim u prosjeku brzinom 140 km/h (normalna ubrzanja) kada stanem pojavi mi se žuta lampica kontrole motora, kompjuter ukazuje na problem sa ispušnim plinovima. Kod trećeg paljenja lampice, mehaničar mi je očistio i blokirao EGR ventil, međutim opet se je upalila prilikom putovanja,drugi mehaničar mi je otkrio da mi cijev za dovod zraka u turbinu na pola pričvršćena i rješio me crnog dima prilikom stiskanja malo jače gasa i slabo primjetnog "cukanja" pri velikim brzinama na koje sam upozoravao od prvog dana. Auto se napokon počeo ponašati normalno, međutim opet mi se pojavila lampica iako sada nema nikakvih simptoma kod vožnje. Drugi problem mi se javlja od kada sam promijenio kuplung i zamašnjak (zamjenski dio) jer koliko god se trudio uskladiti noge uvijek mi zna "cukat" kod promjene brzina ili kretanja. Da li bi možda znali odgovor zašto se pali lampica? Da li je moguće "poštelati" kuplung? Isto tako bih Vas molio cijenu pregleda auta uz eventualno otklanjanje navedenih problema. Samo još da napomenem da je auto uredno servisiran(ulje, filteri,veliki servis). Unaprijed hvala,pozdrav.

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora se može paliti radi EGR ventila iako je isti blokiran i izvan funkcije . To se događa zbog toga što ECU centrala motora prepozna da je EGR ventil izvan funkcije . Naravno uzroci mogu biti i brojni drugi . Zbog toga bi trebalo napraviti detaljan pregled motora i testiranje pojedinih komponenata . Nakon toga mogu navesti što je potrebno napraviti da se kontrolna lampica motora više ne pali . Tada mogu ispitati i spojku i njezinu ispravnost . Pregled spojke je besplatan a dijagnostika motora uvijek ima svoju cijenu jer je vrlo zahtijevna i ima vremensko trajanje . Orjentaciona cijena je oko 700,- kn . Nakon toga bih mogao navesti i troškove popravka.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 i. - KVAR KOJI ŽIVCIRA ?

Datum objave: 13.06.2012 09:26:22
Slika
PITANJE:

Poštovanje g. Meić! Već sam jednom postavio pitanje, nisam dobio odgovor valjda sam ja nešto zabrljao u slanju. Naime moj problem u tome što FORD MONDEO 1.8i,1997. dosta često sam dodaje gas u vožnji što jako živcira, a može biti i opasno u određ. situacijama (poledica, skliskost).Naime dok se to dešava konstantno raste broj okretaja motora sve do momenta dok se točkovi i najmanje okreću! Više puta vožen u servis problem nikada nije riješen, a uslugu servisa - plaćam.Izgubio sam više volju za traženjem rješenja jer je frustrirajuće.Problem dodatno stvara i to što problem nije konstantan,pa dodatno otežava dijagnostiku!Unaprijed zahvaljujem na pomoći!

ODGOVOR:

Bez pregleda i ispitivanja na Vašem vozilu mogu samo nabrojiti moguće uzroke i neispravnosti a to su : senzor temperature motora, aktuator minimuma, propuštanje na usisnom kolektoru, neispravnost leptirastog ventila snage, senzor položaja leptirastog ventila, nestabilan tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, mjerač mase zraka, električna instalacija od motora do ECU centrale, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,4 i. 16V - BIO SAM KOD VIŠE MAJSTORA ,BEZ REZULTATA ?

Datum objave: 13.06.2012 08:07:54
Slika
PITANJE:

imam auto renault megane 1.4 16v 1999g.Kad je hladan u ler gasu radi normalno, a kad krenem i izbacim iz brzine sat od obrtaja skace gore,dole.Kad se ugrije radi normalno.Bio sam kod 10 majstora svaki drugacije govori,mijenjo sam i motoric gasa,indikatore i kvar nije otklonjen. Zato vas molim da mi pomognete.. Unaprijed vam zahvaljujem..

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : nečisti injektori, propuštanje na usisnom kolektoru, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage, električna instalacija motora, EGR ventil, EVAP ventil rezervoara, loša iskra na svjećicama, mehaničko stanje motora, ECU centrala. Stručnim pregledom i ispitivanjem navedenih dijelova može se točno utvrditi kvar i isti otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 316 - BRUJANJE DIFERENCIJALA ?

Datum objave: 12.06.2012 10:02:05
Slika
PITANJE:

Gospodine Meiću,problem na BMW e46 316. U vožnji se osiječa brujanje oko diferencijala. Zvuk se pojavljuje u trenutku oduzetog gasa,naročito pri manjoj brzini kad je rasterečen. Skidao sam diferencijal,.gumeni seleni,križ i srednj ležaj kardana su zdravi. Sumnjam na homokinetične zglobove do diferencijala(kruti su ,imaju grezu gipkost) i na sam diferencijal. Kad ih okrečem u suprotnim smijerovima, osiječa se u njima hod(pratečih) zupčanika,kao po skali...

ODGOVOR:

U ovom slučaju nema velike mudrosti , Vaše vozilo treba pregledati stručnjak . Pregled je jednostavan jer se spomenuti zvuk može defektirati na probnoj vožnji . Stručna osoba s profesionalnim iskustvom će odmah znati da li zvuk dolazi iz diferencijala ili izvan diferencijala . Ovoga časa moje teoretiziranje Vam neće pomoći jer ni nakon toga nećete znati kako i gdje nastaje opisani zvuk . Ako ste u mogučnosti navratite besplatno ću pregledati Vaše vozilo .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI SONATA 2,0 i. 16V - SMETA MI JER TEŽE PALI NA TOPLO ?

Datum objave: 05.06.2012 07:56:26
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću,rado ćitam vaše savjete iako mi do danas nisu bili potrebni.Ovoga puta ipak mi treba savjet za mog ljubimca.Imam Hyundai sonatu 2.0 iz 2001 g. sa prijeđenih 150 000 km,ne troši ulje,normalno radi,ne pali se lampica,drugi sam vlasnik već 6 godina i do sada nisam imao nikakvih problema.Prije 6 godina ugradio sam plin Landi renzo-omegas(direktno ubrizgavanje)i šta se toga tiće jako sam zadovoljan.Auto normalno pali dok je hladan,ali kad ga palim dok je još topao(npr nakon pola sata)on teže pali,zapravo upali ali uz dodavanje gasa.Možda će neko reći da je to u redu i da sam sitnićav ali mene to smeta.Moram napomenuti da sam prije mijesec dana ultrazvućno ćistio brizgalice i da je bilo možda malih promijena na bolje ali po meni nedovoljno.Po meni ili su brizgalice slabo oćišćene ili je nešto treće u pitanju.Molim vas za savjet i unaprijed zahvaljujem.!

ODGOVOR:

Kada motor teže pali dok je topli , postoje samo dva osnovna razloga za to , jedan je količina goriva na injektorima a drugi je slaba iskra na svjećicama . Ako je količina goriva odgovarajuća , ispituju se svi detalji i komponente sustava za stvaranje iskre na svjećicama a to su : svjećice, kablovi, bobina, ulazni napon na bobinu, ECU centrala , akumulator, elektropokretač ( pad napona prilikom startanja motora ) . Ako se ustanovi da je iskra na svjećicama dobra tada se ispituju pojedini dijelovi sustava elektronskog ubrizgavanja . Ispitivanje počinje s mjerenjem tlaka goriva , provjerom stanja injektora ( količina goriva i oblik mlaza na injektorima ) . Nakon ovoga slijedi ispitivanje pojedinih senzora , davača, aktuatora i to : senzor temperature motora, mjerač mase zraka, senzor tlaka zraka, EVAP ventil rezervoara, EGR ventil, senzor položaja zaklopke snage, električna instalacija motora ( kontakti, konektori ) , konektori na injektorima , ECU centrala motora. Na kraju se treba spomenuti i mehaničko stanje motora kao mogući utjecaj . Redoslijed ispitivanja bi bio : mehanički sustav motora, hidraulični sustav ( tlak i količina goriva ) , sustav za stvaranje iskre , elektronski sustav ( senzori,, davači , ECU ) .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,1 i. - POVEĆANA POTROŠNJA I BROJ OKRETAJA ?

Datum objave: 04.06.2012 17:10:34
Slika
PITANJE:

Postovanje gosp. meic! Posjedujem Fiat Punto 95god 1.1 55ks 160tkm. Nedavno sam prijetio problem da mi auto radi na cca 1100 okretaja (rijetko kad radi na 800-900) i da je potrosnja povecana. djeluje mi kao da cok radi stalno. Vas spektar znanja mi mozda moze pomoc odakle da krenem posto imam jos jednog punta za dijelove. Obje bobine nove, kablovi, svijecice, filteri. Hvala

ODGOVOR:

Krenite logičnim redoslijedom i to : mehanički sustav motora, sustav dobave goriva , sustav paljenja . Mehanički sustav mora biti ispravan a to znači , podešeni ventili , dobra kompresija , zabrtvljenost usisnog kolektora . Dobava goriva , sve komponente i parametri ispravni i to : tlak goriva ( 0,9 do 1,2 bara ) , senzor temperature motora, potenciometar leptirastog ventila, aktuator minimuma, senzor radilice, senzor temperature usisanog zraka, MAP senzor, električna instalacija od motora do ECU centrale . Sustav paljenja : svjećice, kablovi, elektronika paljenja , vakum membrana , ulazni napon u elektroniku paljenja , lambda sonda . Puno uspijeha .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI PD - TEŠKO PALI, TROŠI ULJE ?

Datum objave: 04.06.2012 12:58:25
Slika
PITANJE:

Gos Meić vidim da imate na svako pitanje odg...Kupio sam golfa 4 2000god pd motor 86 kw.(provjera sata obavljena i ima 250000km(Jako tesko pali...Kad sam ga otero majstoru koji ima servis on mi je reko da mora nesto glave skidat i da taj opravak kosta 2500 kn,Medutim kada je to obavio reko mi je da nije to nego da gubi kompresiju na karikama da je potrebna zamjena karika...I zanima me dali turbina mora fickat (onako lagano kad ga doterate do 2100 obrtaja,a kad ga priterate i kad saltate dalje necuje se nista....Mene zanima dali vrjedi to sve opravljat,i da mi vi date savjet (jer ja neznam vise sta bi)I nimi jasno zasto zamjena karika (jer kad ga teram 180 auto putem i stisnem gas auto nema dima) pozzz

ODGOVOR:

Ako motor Vašega vozila ima 85 KW , to bi mogao biti motor 1,9 TDI PD ( pumpe dize ) a oznaka motora je AJM ( niste naveli ove podatke koji su bitni ) . Šteta je što prije kupnje vozila niste obavili stručni pregled motora jer bi tada znali i stanje motora i turbine . Ako je Vaš majstor uređivao glavu motora i ventile , moguće je da su slabi ( istrošeni ) klipni prstenovi . To Vam je trebao reći majstor prije nego je počeo skidati glavu motora . Ako ćete sada uređivati ili mijenjati klipne prstenove , PAZITE da i nakon toga opet ne bude nekih propusta i da opet budete morali rastavljati motor , što je moguće . Kada je turbina ispravna , ne smije se čuti . Ako Vaš mehaničar ili Vi trebate još detaljnije informacije imate moj telefon 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA PREMACY 2,0 DITD - NAKON SERVISA NEMA SNAGE ?

Datum objave: 04.06.2012 07:41:22
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Posjedujam Mazdu Premcy disel,2002g,74kw,201500km.Napravio sam veliki servis nedavno (zupčasti,klinasti,vodenu pumpu,napinjače,antifriz, ule,filtere).Još i prije mi nije dobro "vukao"tj trokira,ali malo u vožnji kod recimo 2000 okretaja u drugoj ili trećoj.Kada u vožnji mu dam jači gas on ga ne primi,nego mu moram davati postepeni gas uz lagano trokiranje.Slabo mi isto vuče u drugoj kod uzbrdica.Niti jedna žaruljica ne svijetli.Jedan mehaničar mi je rekao da očistim aspuh.Želio bih Vaše mišljenje i savjet. Zahvaljujem.

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje se može dati nakon pregleda i dijagnostike motora . Moguće neispravnosti su : filteri, nečist rezervoar, zrak u sustavu za dobavu goriva, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor tlaka zraka, mjerač mase zraka, mehaničko stanje motora, visokotlačna pumpa, dize, EGR ventil, propuštanje na tlačnoj strani turbine , sustav za regulaciju turbine, turbina , ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh