Danas je: 27.04.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MAZDA 6 2,0 D - PALI SE ŽUTA LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 14.06.2012 08:27:53
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam Mazde 6,2.0d,120ks,2005g.120.000km, kupljena je sa 100.000km. Imam par problema za koje bih molio savjet. U ovih godinu dana što ga vozim, uvijek kada odem na duži put na kojem vozim u prosjeku brzinom 140 km/h (normalna ubrzanja) kada stanem pojavi mi se žuta lampica kontrole motora, kompjuter ukazuje na problem sa ispušnim plinovima. Kod trećeg paljenja lampice, mehaničar mi je očistio i blokirao EGR ventil, međutim opet se je upalila prilikom putovanja,drugi mehaničar mi je otkrio da mi cijev za dovod zraka u turbinu na pola pričvršćena i rješio me crnog dima prilikom stiskanja malo jače gasa i slabo primjetnog "cukanja" pri velikim brzinama na koje sam upozoravao od prvog dana. Auto se napokon počeo ponašati normalno, međutim opet mi se pojavila lampica iako sada nema nikakvih simptoma kod vožnje. Drugi problem mi se javlja od kada sam promijenio kuplung i zamašnjak (zamjenski dio) jer koliko god se trudio uskladiti noge uvijek mi zna "cukat" kod promjene brzina ili kretanja. Da li bi možda znali odgovor zašto se pali lampica? Da li je moguće "poštelati" kuplung? Isto tako bih Vas molio cijenu pregleda auta uz eventualno otklanjanje navedenih problema. Samo još da napomenem da je auto uredno servisiran(ulje, filteri,veliki servis). Unaprijed hvala,pozdrav.

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora se može paliti radi EGR ventila iako je isti blokiran i izvan funkcije . To se događa zbog toga što ECU centrala motora prepozna da je EGR ventil izvan funkcije . Naravno uzroci mogu biti i brojni drugi . Zbog toga bi trebalo napraviti detaljan pregled motora i testiranje pojedinih komponenata . Nakon toga mogu navesti što je potrebno napraviti da se kontrolna lampica motora više ne pali . Tada mogu ispitati i spojku i njezinu ispravnost . Pregled spojke je besplatan a dijagnostika motora uvijek ima svoju cijenu jer je vrlo zahtijevna i ima vremensko trajanje . Orjentaciona cijena je oko 700,- kn . Nakon toga bih mogao navesti i troškove popravka.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 i. - KVAR KOJI ŽIVCIRA ?

Datum objave: 13.06.2012 09:26:22
Slika
PITANJE:

Poštovanje g. Meić! Već sam jednom postavio pitanje, nisam dobio odgovor valjda sam ja nešto zabrljao u slanju. Naime moj problem u tome što FORD MONDEO 1.8i,1997. dosta često sam dodaje gas u vožnji što jako živcira, a može biti i opasno u određ. situacijama (poledica, skliskost).Naime dok se to dešava konstantno raste broj okretaja motora sve do momenta dok se točkovi i najmanje okreću! Više puta vožen u servis problem nikada nije riješen, a uslugu servisa - plaćam.Izgubio sam više volju za traženjem rješenja jer je frustrirajuće.Problem dodatno stvara i to što problem nije konstantan,pa dodatno otežava dijagnostiku!Unaprijed zahvaljujem na pomoći!

ODGOVOR:

Bez pregleda i ispitivanja na Vašem vozilu mogu samo nabrojiti moguće uzroke i neispravnosti a to su : senzor temperature motora, aktuator minimuma, propuštanje na usisnom kolektoru, neispravnost leptirastog ventila snage, senzor položaja leptirastog ventila, nestabilan tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, mjerač mase zraka, električna instalacija od motora do ECU centrale, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,4 i. 16V - BIO SAM KOD VIŠE MAJSTORA ,BEZ REZULTATA ?

Datum objave: 13.06.2012 08:07:54
Slika
PITANJE:

imam auto renault megane 1.4 16v 1999g.Kad je hladan u ler gasu radi normalno, a kad krenem i izbacim iz brzine sat od obrtaja skace gore,dole.Kad se ugrije radi normalno.Bio sam kod 10 majstora svaki drugacije govori,mijenjo sam i motoric gasa,indikatore i kvar nije otklonjen. Zato vas molim da mi pomognete.. Unaprijed vam zahvaljujem..

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : nečisti injektori, propuštanje na usisnom kolektoru, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage, električna instalacija motora, EGR ventil, EVAP ventil rezervoara, loša iskra na svjećicama, mehaničko stanje motora, ECU centrala. Stručnim pregledom i ispitivanjem navedenih dijelova može se točno utvrditi kvar i isti otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 316 - BRUJANJE DIFERENCIJALA ?

Datum objave: 12.06.2012 10:02:05
Slika
PITANJE:

Gospodine Meiću,problem na BMW e46 316. U vožnji se osiječa brujanje oko diferencijala. Zvuk se pojavljuje u trenutku oduzetog gasa,naročito pri manjoj brzini kad je rasterečen. Skidao sam diferencijal,.gumeni seleni,križ i srednj ležaj kardana su zdravi. Sumnjam na homokinetične zglobove do diferencijala(kruti su ,imaju grezu gipkost) i na sam diferencijal. Kad ih okrečem u suprotnim smijerovima, osiječa se u njima hod(pratečih) zupčanika,kao po skali...

ODGOVOR:

U ovom slučaju nema velike mudrosti , Vaše vozilo treba pregledati stručnjak . Pregled je jednostavan jer se spomenuti zvuk može defektirati na probnoj vožnji . Stručna osoba s profesionalnim iskustvom će odmah znati da li zvuk dolazi iz diferencijala ili izvan diferencijala . Ovoga časa moje teoretiziranje Vam neće pomoći jer ni nakon toga nećete znati kako i gdje nastaje opisani zvuk . Ako ste u mogučnosti navratite besplatno ću pregledati Vaše vozilo .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI SONATA 2,0 i. 16V - SMETA MI JER TEŽE PALI NA TOPLO ?

Datum objave: 05.06.2012 07:56:26
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću,rado ćitam vaše savjete iako mi do danas nisu bili potrebni.Ovoga puta ipak mi treba savjet za mog ljubimca.Imam Hyundai sonatu 2.0 iz 2001 g. sa prijeđenih 150 000 km,ne troši ulje,normalno radi,ne pali se lampica,drugi sam vlasnik već 6 godina i do sada nisam imao nikakvih problema.Prije 6 godina ugradio sam plin Landi renzo-omegas(direktno ubrizgavanje)i šta se toga tiće jako sam zadovoljan.Auto normalno pali dok je hladan,ali kad ga palim dok je još topao(npr nakon pola sata)on teže pali,zapravo upali ali uz dodavanje gasa.Možda će neko reći da je to u redu i da sam sitnićav ali mene to smeta.Moram napomenuti da sam prije mijesec dana ultrazvućno ćistio brizgalice i da je bilo možda malih promijena na bolje ali po meni nedovoljno.Po meni ili su brizgalice slabo oćišćene ili je nešto treće u pitanju.Molim vas za savjet i unaprijed zahvaljujem.!

ODGOVOR:

Kada motor teže pali dok je topli , postoje samo dva osnovna razloga za to , jedan je količina goriva na injektorima a drugi je slaba iskra na svjećicama . Ako je količina goriva odgovarajuća , ispituju se svi detalji i komponente sustava za stvaranje iskre na svjećicama a to su : svjećice, kablovi, bobina, ulazni napon na bobinu, ECU centrala , akumulator, elektropokretač ( pad napona prilikom startanja motora ) . Ako se ustanovi da je iskra na svjećicama dobra tada se ispituju pojedini dijelovi sustava elektronskog ubrizgavanja . Ispitivanje počinje s mjerenjem tlaka goriva , provjerom stanja injektora ( količina goriva i oblik mlaza na injektorima ) . Nakon ovoga slijedi ispitivanje pojedinih senzora , davača, aktuatora i to : senzor temperature motora, mjerač mase zraka, senzor tlaka zraka, EVAP ventil rezervoara, EGR ventil, senzor položaja zaklopke snage, električna instalacija motora ( kontakti, konektori ) , konektori na injektorima , ECU centrala motora. Na kraju se treba spomenuti i mehaničko stanje motora kao mogući utjecaj . Redoslijed ispitivanja bi bio : mehanički sustav motora, hidraulični sustav ( tlak i količina goriva ) , sustav za stvaranje iskre , elektronski sustav ( senzori,, davači , ECU ) .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,1 i. - POVEĆANA POTROŠNJA I BROJ OKRETAJA ?

Datum objave: 04.06.2012 17:10:34
Slika
PITANJE:

Postovanje gosp. meic! Posjedujem Fiat Punto 95god 1.1 55ks 160tkm. Nedavno sam prijetio problem da mi auto radi na cca 1100 okretaja (rijetko kad radi na 800-900) i da je potrosnja povecana. djeluje mi kao da cok radi stalno. Vas spektar znanja mi mozda moze pomoc odakle da krenem posto imam jos jednog punta za dijelove. Obje bobine nove, kablovi, svijecice, filteri. Hvala

ODGOVOR:

Krenite logičnim redoslijedom i to : mehanički sustav motora, sustav dobave goriva , sustav paljenja . Mehanički sustav mora biti ispravan a to znači , podešeni ventili , dobra kompresija , zabrtvljenost usisnog kolektora . Dobava goriva , sve komponente i parametri ispravni i to : tlak goriva ( 0,9 do 1,2 bara ) , senzor temperature motora, potenciometar leptirastog ventila, aktuator minimuma, senzor radilice, senzor temperature usisanog zraka, MAP senzor, električna instalacija od motora do ECU centrale . Sustav paljenja : svjećice, kablovi, elektronika paljenja , vakum membrana , ulazni napon u elektroniku paljenja , lambda sonda . Puno uspijeha .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI PD - TEŠKO PALI, TROŠI ULJE ?

Datum objave: 04.06.2012 12:58:25
Slika
PITANJE:

Gos Meić vidim da imate na svako pitanje odg...Kupio sam golfa 4 2000god pd motor 86 kw.(provjera sata obavljena i ima 250000km(Jako tesko pali...Kad sam ga otero majstoru koji ima servis on mi je reko da mora nesto glave skidat i da taj opravak kosta 2500 kn,Medutim kada je to obavio reko mi je da nije to nego da gubi kompresiju na karikama da je potrebna zamjena karika...I zanima me dali turbina mora fickat (onako lagano kad ga doterate do 2100 obrtaja,a kad ga priterate i kad saltate dalje necuje se nista....Mene zanima dali vrjedi to sve opravljat,i da mi vi date savjet (jer ja neznam vise sta bi)I nimi jasno zasto zamjena karika (jer kad ga teram 180 auto putem i stisnem gas auto nema dima) pozzz

ODGOVOR:

Ako motor Vašega vozila ima 85 KW , to bi mogao biti motor 1,9 TDI PD ( pumpe dize ) a oznaka motora je AJM ( niste naveli ove podatke koji su bitni ) . Šteta je što prije kupnje vozila niste obavili stručni pregled motora jer bi tada znali i stanje motora i turbine . Ako je Vaš majstor uređivao glavu motora i ventile , moguće je da su slabi ( istrošeni ) klipni prstenovi . To Vam je trebao reći majstor prije nego je počeo skidati glavu motora . Ako ćete sada uređivati ili mijenjati klipne prstenove , PAZITE da i nakon toga opet ne bude nekih propusta i da opet budete morali rastavljati motor , što je moguće . Kada je turbina ispravna , ne smije se čuti . Ako Vaš mehaničar ili Vi trebate još detaljnije informacije imate moj telefon 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA PREMACY 2,0 DITD - NAKON SERVISA NEMA SNAGE ?

Datum objave: 04.06.2012 07:41:22
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Posjedujam Mazdu Premcy disel,2002g,74kw,201500km.Napravio sam veliki servis nedavno (zupčasti,klinasti,vodenu pumpu,napinjače,antifriz, ule,filtere).Još i prije mi nije dobro "vukao"tj trokira,ali malo u vožnji kod recimo 2000 okretaja u drugoj ili trećoj.Kada u vožnji mu dam jači gas on ga ne primi,nego mu moram davati postepeni gas uz lagano trokiranje.Slabo mi isto vuče u drugoj kod uzbrdica.Niti jedna žaruljica ne svijetli.Jedan mehaničar mi je rekao da očistim aspuh.Želio bih Vaše mišljenje i savjet. Zahvaljujem.

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje se može dati nakon pregleda i dijagnostike motora . Moguće neispravnosti su : filteri, nečist rezervoar, zrak u sustavu za dobavu goriva, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor tlaka zraka, mjerač mase zraka, mehaničko stanje motora, visokotlačna pumpa, dize, EGR ventil, propuštanje na tlačnoj strani turbine , sustav za regulaciju turbine, turbina , ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO LANOS 1,4 i. - IMAM PROBLEM ?

Datum objave: 03.06.2012 15:37:28
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam problem sa daewoo lanos 1.4 se iz 1998. Imam problema sa ler gasom i gasom uopće. 1.Dok se kreće u leru okretaji se povećavaju do nekih 1500 okretaja. U vožnji, prilikom mijenjanja brzina, pritiskom na kvačilo okretaji skoče (200-njak okretaja) i potom padnu na otprilike 1200-1300 okretaja. Tek kada potpuno stanem okretaju padnu ispod 1000. Bio sam kod majstora koji ima dijagnostiku i naštelao ga je, ali na parametre od 1.5.motora. Pitao sam ga je li to normalno na što je on rekao da je. Kada je motor hladan odmah vraća okretaje, ali nakon par stotina metara vožnje opet počinje dizati okretaje. 2.Primjetio sam da se pri spuštanju niz veću nizbrdicu i istodobnom mjenjanju brzina okretaji padnu na nulu, auto se ponekad ugasi, a ponekad se okretaji vrate na normalu. To je samo kada je hladan motor. Majstor je rekao da promjenim motorić ler gasa. Molim Vas za pomoć ili daljni savijet. Hvala!

ODGOVOR:

Vama zapravo treba servis koji će točno defektirati kvar , predložiti rješenje i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar . Vama nije potreban servis koji će Vas slati u nabavku pojedinih dijelova a za koje nije ni sam siguran da li su potrebni . Ovoga časa mogu nabrojiti više od dvadesetak mogućih neispravnosti , međutim i sami znate da Vam to neće koristiti jer ne znate što je zapravo neispravno . Točan odgovor na Vaše pitanje i prijedlog rješenja mogu dati nakon pregled aVašega vozila .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC 1,5 DCI - NA NIZBRDICI NE PALI A NA UZBRDICI PALI ?

Datum objave: 01.06.2012 18:36:55
Slika
PITANJE:

poštovani, supruga je vlasnica renault scenic 2005. godina 1,5 dci. Vozilo ujutro upali tek nakon 5-6 puta pokušaja i nakon toga rdi besprjekorno. Nakon toga cijeli dan tih problema uopće nema. Primjetili smo i slijedeće, ako je vozilo parkirano preko noći tako da je motor u smjeru nizbrdice, pali tek nakon 5,6 pokušaja kao da nema goriva. Ako je vozilo okrenuto tako da je motor prema uzbrdici, nevjerojatno, pali iz prve. Molim za savjet i unaprijed zahvaljujem. P.S. Inače, sve drugo je ok, motor radi genijalno. zahvaljujem

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok je zrak u sustavu goriva . Znači sustav vuče zrak koji s ekumulira u cijevima i visokotlačnoj pumpi i zato motor ne može upaliti dok dobavna pumpa ne izbaci nakupljeni zrak iz goriva. Potrebno je detaljno i stručno ispitai kompletan sustav za dobavu goriva i to od rezervoara do motora , uključujući i pojedine dijelove na motoru . Nakon toga kvar se može otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,9 D - BIO SAM KOD 4 MAJSTORA , BEZ REZULTATA ?

Datum objave: 01.06.2012 13:22:07
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, preporučeni ste mi kao vrhunski majstor za aute a pogotovo za dizelaše. Molio bih vas savjeti vaše mišljenje što napraviti.Bio sam već kod 4 majstora sa istim problemom koji još uvijek nije riješen, sa potrošenih 4000 kuna i sa 4 različite vrezije priče. Auto je Renault Clio 2, 1,9d 2001 godina, 46 kW motor, prijeđenih 145000 km. Auto je dosada redovito servisiran, ulje mijenjano svakih 10000 km sa svim filterima. Prije 20000 km promijenjen je zupčasti remen sa vodenom pumpom i španerom, izmijenjene sve tekućine u autu, sve sajle itd. Uglavnom, prije godinu dana pojavio se problem sa crnim dimom, nemirnim radom motora i paljenjem. Prvo se iznenada tijekom vožnje znao promijeniti režim rada motora i iznenada jako dimiti crnim dimom, slabo reagirati na gas. Kad bi stao, ugasio auto i ponpovno ga upalio bilo bi sve ok do sljedećih prijeđenih nekoliko km. Majstor je prvo rekao da ima puno smeća od goriva u rezervoaru...pa je prvo potrgao čep rezervoara da bi ga očistio a tamo sve ok, pa takav čep više nije našao pa ga je zalijepio. Sljedeće je rekao da je problem u povratnom ventilu ispušnog sustava koji je začepio no ni to nije riješilo problem. Zatim je rekao da je sigurno bosch pumpa. Popravljao je bosch pumpu i nakon toga je sve bilo ok nekoliko sljedećih tisuća km. Tada se pojavio drugi problem, naime, auto upali od prve (čak i zimi na debelom minusu), uključi mu se lampica za grijače i radi čudno(majstori dosad su rekli da radi kao pod čokom odnosno u visokim okretajima). Dok tako radi vrlo slabo reagira na papučicu gasa i vožnja je jako otežana. Nakon što se auto ugai sljedeći put upali normalno kao dda ništa nije ni bilo. Prvi majstor je rekao da je problem s benzinskim mapama motora i pokušao je resetirati računalo auta uz propuhivanje auta na autocesti pri 160 km na sat. Rezultat je stalno upaljena lampica za airbag a sa tim nikad nije bilo problema niti je auto dok je kod mene sudjelovao u sudaru. Sljedeći majstor kod kojeg sam bio, na preporuku prvog je rekao da je problem što ne postoji nepovratni ventil goriva pa motor trenutno ostane bez prave količine goriva pa mu ne odgovara takav rad što je već i meni jasno da ne drži vodu kao laiku te mi nije palo na pamet da mu dam auto u ruke. Zadnji majstor mi je pripremao i provejravao auto za tehnički i na isti problem rekao da je motor auta loš, da treba generalku, da mu ne valja kompresija jer baca ulje kod usisne grane i da bi me to došlo 10000 kn da ga popravi što mi je ponovno bilo sumnjivo što sam mu i rekao. Dobio sam odgovor na to da je možda ali sumnja problem u bosch pumpi koju bi trebalo zamijeniti. Dakle, nakon svega u velikoj sam zbunjenosti jer svaki očito ima svoju verziju, popravljali bi i ono što popravljati ne treba a meni auto i dalje ima isti problem. Dosta mi je nepotrebnih troškova i molio bih vas za savjet što trebam učiniti kako bih napokon riješio problem. Jer, sve mi se čini da su problemi možda jedni s drugim povezani a ne razumijem se dovoljno da bih išta više znao o tome. Unaprijed se zahvaljujem na trudu i odgovoru.

ODGOVOR:

Iz Vaše priče vidim da nemate sreće s autoservisima u smislu da dobijete pravu informaciju o stanju motora i o rješenju probleme ( crni dim , lošiji rad motora povremeno ) . S problemom koji ste naveli ne treba previše filozofirati kada se može sve izmjeriti i ispitati . To znači da najprije treba provjeriti mehaničko stanje motora a to znači : podešenost ventila, izmjeriti kompresiju, provjeriti usisne kanale u glavi motora, provjeriti ispušni sustav, provjeriti EGR , provjeriti stanje bregaste osovine . Nakon toga kao mogući uzroci ostaju samo dize i visokotlana pumpa . Kada se obavi stručna kontrola i provjera tada se točno zna što je neispravno i zašto se stvara crni dim . Tada se odmah može i predložiti rješenje . Kada se obavi potreban popravak , ne može se dogoditi da ćete potrošiti novac a da problem neće biti rješen . Ukoliko kvar nije otklonjen Vi kao vlasnik vozila niste dužni ništa platiti .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - RIZIČNO PRANJE MOTORA ?

Datum objave: 01.06.2012 08:55:18
Slika
PITANJE:

poetovani gospodine imam problem ako vas smijem pitati!? danas sam oprao motor i nakon toga mi auto ne zeli upaliti rijec je o audiu a4 96 godina 74 kw. kada sam ga nakon pranja htio upaliti on se ne zeli ni javitri zanaci vergla ali nikakvo javljanje pa sto bi to moglo biti molio bih vas da mi pojasnite i kazete . unaprijed hvala

ODGOVOR:

Svako pranje motora je vrlo opasno i riskantno , osobito ako ga ne radi stručna osoba . Voda i vlaga ulaze u brojne konektore i kontakate na kojima nastaje oksidacija i veliki pad napona . To može imati za posljedicu i oštećenje kompjutora motora u nekim slučajevima . U ovom Vašem slučaju je bitno da obavite sušenje i čišćenje svih konektora na motoru i oko motora ( najbolje komprimiranim zrakom i sprejom za čišćenje električnih kontakata ) . Kada sve obavite temeljito i dobro motor Vašega vozila bi trebao upaliti . Ako želite još dataljnije , možete me nazvati na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 240 - SKUPA BALANS ŠTANGA ?

Datum objave: 01.06.2012 08:47:57
Slika
PITANJE:

Poštovani, probat ću što bolje opisati problem. Imam C klasu iz 2002.g, preciznije w203 C240, limuzina. 220 000km, redovito servisirana. U vožnji čujem na prednjem dijelu šripanje, ali ne odmah nego tek nakon nekih 20-ak minuta vožnje kad se auto ugrije, koji put i pola sata. To se čuje samo na neravninama, dok se vozim po autoputu ništa. Kad radio radi onda se ta buka ne čuje, međutim kad je radio ugašen dovoljne su i male neravnine i zvuk škripanja postaje neugodan, imate dojam kao da će se prednji dio auta raspasti. Bio sam kod mehaničara dvaput i normalno svaki put kad sam došao do njega i poslije duže vožnje, nije se čulo ništa. On ga je dignuo na dizalicu i nije ništa vidio, osim sta je napomenuo da po toj štangi sta se nalazi između 2 prednje vilice, pretpostavljam da je riječ o balans štangi, kao da nešto curi. Molim Vas za savjet, rečeno mi je da ta štanga nova košta 10-ak tisuća kuna, pa ne znam da li se uopce onda isplati popravljati. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Škripanje koje čujete može nastati na bilo kojem dijelu prednjeg ovjesa . To mogu biti pojedini selen blokovi, kugle vilica, krajnici , spone, blokovi balans štange, vertikalne spone ovjesa, aksijalni ležajevi amortizera. Osnovni zadatak servisa je da pregleda Vaše vozilo i da točno utvrdi mjesto i uzrok škripanja . Nakon toga treba predložiti rješenje . Balans štanga nije uzrok i ista se nikada ne mijenja . Po potrebi se mijenjaju samo gumeni blokovi balans štange a oni su vrlo jeftini.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,3 i - MOTOR PREKIDA I LOŠE RADI ?

Datum objave: 31.05.2012 16:35:57
Slika
PITANJE:

SVAKA VAM ČAST NA DETALJNIM ODGOVORIMA KOJI SU STVARNO PRIMJENJIVI U PRAKSI.IMAM FIESTU IZ 2000 GODINE,MOTOR 1299 CCM,44 KW. PROBLEM JE U TOME ŠTO POČNE TRZATI KAD SE NAGLO DODA GAS,ČAK I KADA SE PAPUČICA NORMALNO PRITISNE.NE TRZA KAD SE GAS DODAJE SASVIM LAGANO I KADA DOBIJE VEĆI BROJ OKRETAJA PONAŠA SE NORMALNO.TO TRZANJE NIJE UVIJEK JEDNAKO,NEKAD GA POTPUNO NEMA I NEMA VEZE SA TEMPERATUROM MOTORA.POTROŠIO SAM SVE GORIVO IZ REZERVOARA I NATOČIO PUN NEKOLIKO PUTA NA BENZINSKOJ GDJE INAČE TOČIM,TE SAM ZAMIJENIO SVIJEĆICE I SVE FILTERE,ŠTO JE U POČETKU IZGLEDALO KAO DA JE BOLJE,ALI SE VRLO BRZO VRATILO NA STARO.UNAPRIJED SE ZAHVALJUJEM I ŽELIM VAM PUNO USPJEHA U RADU.ŽELJKO KEGLJEVIĆ

ODGOVOR:

U ovom slučaju bi trebalo obaviti pojedina mjerenaj i ispitivanja jer bez toga nije moguće točno odgovoriti da li je neispravan jedan ili više dijelova pojedinih sustava . Uvijek se najprije ispituje mehanički sustav motora , zatim hidraulični sustav, i na kraju električno - elektronski sustav . Moguće neispravnosti su : propuštanje na usisnom kolektoru, razlika u tlakovima kompresije , potreba za podešavanjem ventila , tlak goriva, nečisti injektori, senzor položaja zaklopke snage, senzor MAP , senzor IAT , senzor ECT, lambdasonda, probijanje visokog napona, bobina, električna instalacija motora, aktuator minimuma, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 124 250 D - KUPITI ILI NE KUPITI ?

Datum objave: 31.05.2012 12:32:56
Slika
PITANJE:

Poštovanje gspon Meić Imam jedno pitanje dali je dobar za kupnju Mercedes 124W 250D dizel Snaga motora:66 KW Radni obujam:2497 cm3 godina prizvodnje je 1988.g automatik mjenjać. Ima dosta novih dijelova ugrađenih na motoru..limarija je odlicna motor isto tako. Bio bi zhvalan za vaše mišljnje hvala.

ODGOVOR:

Za ovo vozilo se opčenito može reći da je kvalitetno i pouzdano . Međutim nitko Vam bez detaljnog i stručnog pregleda  ne može reči u kakvom stanju je vozilo koje namjeravate kupiti . Taj pregled je vrlo bitan i zbog automatskog mjenjača čiji popravak može biti skuplji od samog vozila .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. - KADA SE ZAGRIJE , NE RADI DOBRO ?

Datum objave: 31.05.2012 12:17:26
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Imam malih problema sa svojim Renault Cliom, 2000. godište, 1.2, 60ks, 85000 km. Prije 15ak dana se počeo čudno ponašati. Kad je hladan u leru radi normalno, isto tako kad je hladan i kreće i vozi normalno. Problem nastaje kad se auto zagrije, odnosno kad dosegne radnu temperaturu. Onda počinje isprekidano i nestabilno raditi u leru, svako malo se zatrese i na trenutke daje dojam kao da će se ugasiti, ali se ipak ne ugasi, osim toga kad tako isprekidano radi kao da u naletima izbija zrak iz auspuha, a kad sam bolje poslušao čuo sam isti taj zvuk negdje kod motora. Što se tiče vožnje kad se zagrije, problemi nastaju kad treba krenuti i kad se prebacuje iz 1. u 2. brzinu i iz 2. u 3. Auto počinje trokirati kada prebacim u višu brzinu i lagano dajem gas. Kada prođem 3. brzinu čini mi se da radi normalno. Promijenio sam jer je bilo vrijeme, a i jer se pojavio ovaj problem slijedeće dijelove: filter ulja, zraka i goriva, svjećice i kablove te nosač motora, ali problem je još uvijek prisutan. S obzirom da sam kupio ovaj auto tek prije 2 mjeseca, ne znam da li se ovo i prije događalo. Želio bih čuti Vaše mišljenje prije nego što poduzmem daljnje korake u rješavanju ovoga iritantnoga problema. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba obaviti detaljan test motora a to znači ispitati : mehaničko stanje motora , sustav elektronskog ubrizgavanja, sustav paljenja , sustav za upravljanje motorom . Ovoga časa bih mogao navesti više od dvadesetak mogućih uzroka ali od toga ne bi bilo koristi jer opet ne bi znali što je neispravno . Korisno bi bilo da obavite kontrolu i podešavanje ventila, mjerenje kompresije, provjeru zabrtvoljenosti usisnog kolektora, provjeru količine HC ( ugljikovodik ) u ekspanzionoj posudi .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 i. - ENGINE SYSTEM FAILURE ?

Datum objave: 29.05.2012 15:05:25
Slika
PITANJE:

Poštovani, Već duže vrijeme imam problem sa Ford Focusom 1.4 2005 godina. Naime stalno mi se događa da se periodično upale sve lampice na satu i poruke Engine System failure i acceleration reduced. Kada se auto ugasi i poonovno upali sve nestane. Bio sam više puta na kompjuteru u sewrvisima u ZG i ni oni nisu sigurni što je jer iz poruka koje ostaju ne vidi se problem. Nakon zadnjeg servisa otvorili su i prekontrolirali žice od sata i osigurače. Nakon 700 km dogodilo se isto. Sve se popale lampice , poruke system engine failt i acceleratio reduced , s tim da neko vrijeme ne radi ni brzinomjer pa se nakon 3-4 min vratu.Da li ste imali takav slučaj i da li znate o čemu se radi. Mehaničar (ovlašteni servis ???)nije siguran o čemu se radi Desi se i da se ne može upaliti auto po 15 min (CRVENA LAMPICA TITRA) i onda radi kao da je sve u redu. Ukoliko imate ideju što bi bilo /ili ste imali sličan slučaj) došao bih do Vas na dijagnostiku. Zadnjih dana (5) vozim se i palim sa rezervnim ključem i ne pali se ništa ???? !!!!!!

ODGOVOR:

U svojoj svakodnevnoj praksi imao sam bezbroj kvarova i to :  čudnih , rijetkih , netipičnih , zahtijevnih , kompliciranih, jeftinih, skupih . Na samom početku želim reći da postoje i kvarovi za koje se ne može predvidjeti koliko će trajeti ispitivanje i dijagnostika . U ovom slučaju je to isto tako. Kvar je najlakše otkriti kada motor ne može upaliti ili kada je greška stalno prisutna . Odgovor na Vaše pitanje je da se mogu baviti Vašim vozilom a Vi trebate imati samo razumjevanja za moje potrebe i vremensko trajanje ispitivanja na vozilu . Kada kvar otkrijem , mogu navesti i cijenu popravka . Predlažem da se još jedno vrijeme vozite s rezervnim ključem i ako se navedena greška ne pojavi uzrok je najvjerovatnije ključ odnosno transponder u ključu .

na vrh Povratak na vrh

FIAT MAREA 1,8 i. 16V - MIL-LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 29.05.2012 08:49:48
Slika
PITANJE:

imam fiat mareu 1.8 16v 97 god i danas mi se upalila lampica,piše oštećenje sustava za ubrizgavanje pa me zanima šta bi to moglo biti?inače vozim ga već 3 godine i ovo mi je prvi kvar a pošto se ne kužim baš u automobile pa molim za savjet.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu upalila se kontrolna lampica motora  a to je siguran znak da postoji greška na jednom od sustava : elektronskog ubrizgavanja goriva , na sustavu paljenja , na mehaničkom sustavu motora . Dijagnostikom navedenih sustava sigurno i točno se može otkriti svaka neispravnost . Isto tako se može znati i cijena popravka . Ovom prilikom bih mogao nabrojiti više od dvadesetak mogućih neispravnosti ali Vam to ne bi koristilo . Koristiti će Vam samo točan podatak što je stvarno neispravno i radi čega se upalila kontrolna lampica motora .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC 1,9 DCI - MOLIM POMOĆ !

Datum objave: 28.05.2012 09:14:01
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam R. Scenica 1.9 dCi (74kW) iz 2002. Auto sam kupio, pred par godina, kao rabljen nakon temeljitog pregleda u servisu (uklj. i mjerenje kompresije). Odmah po kupnji sam napravio veliki servis (zamjena remenja). Otad je auto napravio oko 40.000 km (u trenu kupnje na satu je bilo 110.000 km), s time da se na svakih 10.000 km radio redovan servis (Elfovo ulje, kvalitetni dijelovi). Auto je vožen po ps-u, dakle, bez naglih ubrzavanja, laganini vožnja dok motor ne postigne radnu temp., kombo vožnja otvorena cesta (cca 60%) - grad (cca 40%). Najprije mi je otišao egr ventil, potom sam zamjenio zadnje diskove (skupa s uprešanim ležajevima), pa stražnje amortizere da bi, nedavno, otišla turbina. Žalosno je da je auto 2 tj. prije raspada turbine bio na servisu (kod kojega već 10 god. servisiram svoje aute i u kojeg sam dosad imao puno povjerenje (nije ovlašteni)) i da mi serviser nije skrenuo pozornost na potencijalni problem s turbinom. Turbinu sam reparirao tek nakon što je pregledana uljna pumpa, leteći ležajevi, usisna grana (sve ok). Nakon instalacije turbine, rečeno mi je da auto u leru podrhtava dok ne postigne radnu temp. (što prije nije bio slučaj). Kada motor postigne radnu temp. podrhtavanje prestaje. Kompresija je tđr. bila u redu (ujednačeni tlakovi na svim cilindrima, čini mi se oko 30 (bara?)). Ubrzo mi je i potvrđeno da su otišle sve 4 dizne te da je iste potrebno reparirati, što je značajan trošak. Zanima me jesu li ovo znakovi da je motor pred izdisajem i je li moj serviser loše obavio posao (jer da sam na vrijeme reparirao turbinu, a reparirao bih je da me obavijestio da je u lošem stanju, ne bi otišle dizne). Ispričavam se na podužem postu i molim vašu pomoć.

ODGOVOR:

Vozilo ste kupili rabljeno i ne znate način na koji je prvi vlasnik servisirao vozilo . Sigurno nije na kvalitetan i pedantan način kao što to Vi radite . Proizvođač vozila navodi predugački servisni interval od 30.000 km . Zbog toga u motoru često nastaju istrošenja i to mehaničkog sustava motora i istrošenje same turbine. Kontrola stanja turbine se radi kada za to postoje razlozi i simptomi . To su : promjena zvuka turbine , povećana potrošnja ulja, smanjena snaga motora . Ako toga nema ne kontrolira se stanje turbine , osim po želji vlasnika vozila . Kao primjer mogu navesti ; da se ne radi kontrola istrošenosti radilice i ležajeva radilice dok ne postoji određeni simptom za to, jer za to treba demontirati karter i ležajeve a to je značajan trošak za vlasnika vozila.  Ako su dize oštećene , uzrok tome nije turbina nego gorivo, filter goriva, kvaliteta diza. Kompresija koju ste naveli je jako dobra i zbog toga ne treba ništa raditi na motoru . Za ispravan rad motora je bitno da je dobra kompresija , da nema istrošenja na radilici, ležajevima radilice, klipovima, da motor nema povećanu potrošnju ulja, da su ispravne dize, da je ispravan sustav za upravljanje motorom . Ako je sve to tako na Vama je samo da i dalje održavate i servisirate vozilo kao što ste to i opisali . Vašem serviseru je u interesu kao i Vama da vaše vozilo ispravno funkcionira i da obavlja smo redovne servise na obostrano zadovoljstvo .

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,6 i. 16V - FALI MU 35% SNAGE ?

Datum objave: 23.05.2012 22:18:59
Slika
PITANJE:

Lijep dobar dan!!! Imam problem sa fiatom bravo 1.6 16v 96god. 200.000km auto nema potpunu snagu motora fali mu od prilike 35% snage. Pregledali smo kompletan ispuh i sve je ispravno mislim nije nista zacepito isto tako sam isao ga spojiti na kompjuter i izbacio je gresku "bombina 1, bombina 2, code kljuca" code kljuca su uspjeli izbrisati s popisa a bombine nisu. Međutim promjenili smo i bombinu ali isto nema potpunu snagu. Isto tako je izgorio jedan od 4 glavni veliki osiguraca (zeleni 30A)taj smo zamjenili s ispravnim i onda se desava problem cim ga ustekam auto si sam daje kontakt i i nekada oce da upali jedva a nekada ni nece a kad upali jedva radi u leru i prilikom gasenja auta nece uopce da se ugasi vec radi dalje iako je kljuc izvaden iz bravce pa ga moram ugasiti ako da izvucem taj zeleni osigurac. bio bi jako zahvalan ako imate ikaki savjet ili svoje misljenje. Unaprijed puno hvala i svaka cast na ovakvoj mogucnosti trazenja pomoca od pravih majstora. Pozdrav

ODGOVOR:

Na vašem vozilu treba najprije obaviti popravak električne instalacije . To se ne može raditi na pamet nego prema električnoj  shemi vozila . Najvjerovatnije su oštećeni neki električni kontakti , kutija osigurača , električna instalacija . Nakon popravka električne instalacije može se krenuti korak dalje a to znači , provjera mehaničkog sustava motora . Ispituje se da li je motor točno u fazi, kompresija, propuštanje na usinom kolektoru . Kada se utvrdi da je i mehanički sustav motora ispravan može se ići dalje . Ispituje se elektronski sustav ubrizgavanja goriva i to : tlak goriva, injektori, regulator tlaka goriva, mjerač mase zrala, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage, lambda sonda, senzor bregaste osovine , senzor radilice, električna instalacija motora, filteri , ECU centrala . Na kraju ostaje za ispitati samo sustav za stvaranje iskre na svjećicama .

na vrh Povratak na vrh