Danas je: 02.08.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MERCEDES W124 250 D - PODIZAČI VENTILA ?

Datum objave: 18.03.2012 12:08:29
Slika
PITANJE:

POSTOVANI GOSPODINE HTEO SAM POTRAZITI PAR SAVETA OD VAS, POSEDUJEM OD SKORO MERCEDESA W124 250D 92.GOD I IMAM VISE PROBLEMA NA NJEMU. PRVO KAD SAM KUPIO AUTO BIO JE JAKO BUCAN I DESAVALO MI SE DA TRZA, USTVARI AUTO TESKO KRENE I NA NEKIH 2000 DO 2400 OBRTAJA NAGLO CIMNE I POCNE DA VUCE I TAKO U SVAKOJ BRZINI, POMALO SE I JA BAVIM MEHANIKOM AL SA MECKAMA NEMAM BAS PUNO ISKUSTVA, POMISLIO SAM DA SU HIDRO PODIZACI I SIPAO ADITIV LIQUI MOLI I STANJE SE DOSTA POBOLJSALO, ZNACI MOZDA JOS MALKO SE CUJU AL NIJE STRASNO. PA ME INTERESUJE DALI JE SAD POTREBNO MENJATI HIDRO PODIZACE ILI SE MOGU RAZRADITI CISCENJEM? DRUGI PROBLEM MI JE STO KADA MOTOR RADI I HLADAN I TOPAO DESAVA MI SE DA NA MERICI OD ULJA, USTVARI KAD IZVUCEM MERICU POSLE PAR SEKUNDI POCNE DA IZLAZI ULJE, DALI JE TAJ MOTOR ZA GENERALNU ILI MOZDA POSTOJI NEKO ZACEPLJENJE NA NEKIM ODUSCIMA I TAKO NESTO, INACE MOTOR LEPO PALI, DIMI VRLO MALO SAMO KAD UPALI. UNAPRED HVALA!

ODGOVOR:

Ako ste vozilo nedavno nabavili , potrebno je obaviti kompletan pregled vozila i motora . Nakon toga treba zamijeniti sve tekućine i sve filtere. Nakon toga obavite slijedeće : ispitajte dize i grijače, izmjerite kompresiju , provjerite ima li zraka u sustavu goriva . Svaku neispravnost koju primetite , otklonite . Na kraju ostaje samo visokotlačna pumpa . Kompresija treba biti veća od 26 bara . Ako nakon nekog vremena hidropodizači ne prestanu lupati , zamijenite one koji lupaju. Provjerite i sustav za odušak ulja iz motora .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 SDI - ODJEDNOM TEŠKO ŠALTA BRZINE ?

Datum objave: 18.03.2012 09:28:25
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Imam jedno pitanje...vozim golfa 4 sdi 99 godište ima pređenih 230 000 km i kvačilo mu je bilo mekano...do danas kada mi je najednom postalo užasno tvrdo i ko sivonja moram stisut da bih uspio ubacit u brzinu...jednostavno kao da je propalo i ful nisko odvaja...šta bi to moglo biti? unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Odmah trebate provjeriti komandu spojke ( kuplung sajla ili kuplung cilindar ) . Na komandi spojke je došlo do neispravnosti i zato spojka ( kuplung ) ne odvaja u potpunosti a šaltanje je otežano . Ukoliko je komanda spojke ispravna , uzrok je sama spojka ( kuplung ) . U tom slučaju morate demontirati mjenjač i najvjerovatnije zamijeniti set spojke .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,0 i. 12V - NE MOŽE BRŽE OD 80 KM/H ?

Datum objave: 18.03.2012 09:16:40
Slika
PITANJE:

Opel Corsa 1.0 12V CITY 1998 godište. Imam problem tjekom vožnje gubi gas tj kazaljka od gasa dođe na 80 kmh: papučica gasa stisnuta do poda i auto jednostavno više nemože navuči i lagano počima opadati gas pada odprilike na 60 kmh ja prešaltam iz 5 u 4 i on ide 60kmh i papučica od gasa je i dalje stisnuta do poda ali ne povlači stoji na 60 .Nekada se zna desiti odprilike kada se ugrije ide dobro i vuce dobro ,ali ne cesto nekada i zagrijan zeza! Nepali nikakvu lampicu kada spojimo dijagnostiku nema grešaga. Majstor mi je mjenjao onaj AGR ventil stavio je novi i opet ; mjenjao mi je senzor protoka zraka,ali opet ništa , ispirao mi je dizne,mjenjao filter goriva,mjenjao landa sondu ali auto opet gubi gas u vožnji.Molim vas ako bi mi htijeli dati nekakav koristan savjet što da napravim? Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Možda bi koristan savjet bio da potražite drugi servis . Na Vašem vozilu treba najprije provjeriti mehanički sustva motora i to : fazu, kompresiju, začepljenje usisnih kanala, začepljenje auspuha, propuštanja na usinom kolektoru, bregastu osovinu . Nakon toga se mjeri tlak goriva i količin agoriva na injektorima. na kraju se ispituju svi senzori motora a po potrebi i ECU centrala motora. Nakon dobro obavljenog ispitivanja sigurno se može otkriti i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - U JUTRO TEŠKO PALI I IZBACI BIJELI DIM ?

Datum objave: 18.03.2012 09:04:39
Slika
PITANJE:

OCTAVIA 1,9 TDI PROBLEM Motor ujutro teško pali ( dugo anlasuje) kad upali izbaci malo više bijelog dima Pri cca 2 900 obrtaja motor izbacuje bijeli dim i osjeti se jak miris (živo gorivo) Rađeno Mijenjane dizne goriva (sa auta na kojem nema problema) – isti kvarovi u dalje prisutni Grijači ispravni Davač temperature NOV Anlaser čišćen i piksiran Kompresija na svim cilindraima oko 28 Ugrađen nepovratni vetnil Mijenjana crijeva goriva Čišćena turbina provjerena crijeva turbine Provjeren zupčasti remen, kajle na remenici radilice (zupčasti remen odgovarajući, nema lufta na remenici radilice) pokusali povecati pristisak na bosch pumpi (procitali na internetu da se tako može rijeešiti problem) kako slijedi : 01 – motor, 11 – login, 12233 login kod, 10 prilagodba, 05 kanal, nova vrijednost 3333 potvrditi i 10 prilagodba, 04 kanal upisati 2950 potvrditi, nakon toga izaci, ugasititi i ponovno upaliti. NAKON STO SMO OVO URADILI MOTOR NA HLADNOM CCA 1 MIN. POCNE DA TRESE, TRZA POSLE PALJENJA. VRATILI PONOVNO NA RANIJE VRIJEDNOSTI ALI NIKAKVIH POMAKA NEMA, TRZANJA MOTORA NE PRESTAJE JOŠ SE PALI I LAMPICA KONTROLE IZDUVNOG SISTEMA. MOTORNA ELEKTRONIKA UBACUJE GREŠKU DA PUMPA NIJE DOBRO UZUBLJENA (PODEŠENA) Pomjeri li se bosch pumpa (lijevo ili desno po potrebi...) lampica se ugasi greška nestrane. Nakon toga vozilo se vozi cca 15-ak km i onda se ponovno lampica izduvnih gasova uključi i ubaci greška. Zamijenjena je i bosch pumpa i nakon toga motor ujutro dobro pali, a nakon jutarnjeg paljenja manje trese (obrtaji manje variraju) ali i dalje ima problem sa memorisanom greškom i uključenom lampicom kontrole izduvnih gasova koja se počela uključivati nakon intervencije dijag. aparatom kako sam ranije naveo... POVREMENO U VOŽNJI LAMPICA SE UGASI PA PONOVNO UPALI..... ŠTA VIŠE MOŽE BITI PROBLEM :( :( :(

ODGOVOR:

U pojedinim slučajevima kao što je i ovaj kojega Vi navodite , nije dovoljno samo mijenjati pojedine dijelove ( rabljene ) i očekivati da se na taj način riješi problem koji ste opisali . Kada postoji ovakav problem , pristup je nešto drugačiji . Prvo treba biti potpuno siguran u sve što se radi i ispituje . Najprije treba početi od mehaničkog sustava motora i ispitati , fazu , kompresiju , prisutnost rashladne tekućine u cilindru ( povećana količina HC u ekspanzionoj posudi ) . Slijedeće ispitivanje odnosi se na pojedone senzore motora, davače, aktuatore ( EGR ventil, senzor tlaka goriva, senzor bregaste osovine, senzor radilice, električna instalacija motora, MAP senzor, senzor temperature goriva, električna instalacija od motora do ECU centrale, ECU centrala ) . Na kraju kao uzrok ostaju samo dize i visokotlačna pumpa. Najbolji i najsigurniji način da se ispitaju dize i visokotlačna pumpa je specijalni ispitni stol kompjutorski kontroliran . Na taj način se može ispitati rad dize i visokotlačne pumpe u svim režimima rada motora . Naravno da ovakav način ispitivanja imaju samo malobrojni specijalizirani servisi za dizel uređaje .

na vrh Povratak na vrh

YUGO 45 - NAKON 2 MJESECA NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 16.03.2012 06:57:23
Slika
PITANJE:

imam problem kod yuga 45 87god. stavio sam mu nove karike i auto je radilo super,palio je na pola kljuca ,medjutim 2 mjeseca ga nisam palio ,sad kad sam pokusao da ga upalim nije mogo,,vergla samo sto ne upali molio bih vas oako mozete da mi pomognete u ovom problemu

ODGOVOR:

Motor ne može upaliti radi tri osnovne stvari a to su : kompresija, gorivo, struja na svjećicama. Najprije izmjerite ili provjerite kompresiju ( treba biti veća od 9 bara ) . Po potrebi ulijte malo ulja u cilindre i nakon toga pričekajte 30 minuta da ulje dođe do klipnih prstenova. Nakon toga nekoliko puta elektropokretačem startajte motor bez svjećica . Tako će ulje podmazati cilindre i klipne prstenove a kompresija će se popraviti . Stavite svjećice , povucite čok i pokušajte upaliti motor. Ako motor ne upali provjerite ima li iskre na svjećicama i provjerite ima li benzina u karburatoru .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 TD - ULJE U MJENJAČU ?

Datum objave: 16.03.2012 09:21:18
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam auto golf 2 TD, 86 godište. Prije par dan morao sam promijeniti mjenjač. Sad mi je mjenjač ili od golfa 3 ili nekog kedija i poluge mi nisu najbolje namještene, bio sam kod par majstora ali ako mi namjeste prvu i drugu brzinu onda često umjesto u petu ubacim u treću (peta je skroz desno i baš moram zapeti da ubacim), ako mi namjeste petu onda teško ide u prvu i drugu (baš moram vući ručicu ulijevo da ubacim). Ima li neka caka kako namjestiti poluge pa da sve bude OK. I još jedno pitanje, da li je potrebno da promjenim ulje u mjenjaču (neki mi savjetuju da ga ne mjenjam, jer je bolje tvorničko neko ono koje se sada kupi u auto dijelovima) Hvala vam najeljepša.

ODGOVOR:

Ne postoji nikakva CAKA , potrebno je samo odraditi stručno i profesionalno podešavanje poluga za šaltanje brzina . Taj posao bi trebao znati svaki bolji automehaničar . Obzirom da je vozilo Vaše i da Vi osobno plačate sve popravke na vozilu , ulje u mjenjaču mijenjajte ili NE mijenjajte po vlastitoj logici ili rezonu . Ja ću Vam smo navesti stručni podatak da se ulje u mjenjaču mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 D - CRNI DIM , DA LI JE TO GENERALKA ?

Datum objave: 15.03.2012 23:19:05
Slika
PITANJE:

pozdrav,vozim golf 3 93,g,1.9 dizel,auto jako tesko pali,nakon 4,5 verglanja,grijaci su promijenjeni,i dok vergla baca dim,a kad upali baci veliki oblak crnog dima.da li bi trebalo promijenit karike,i da li je uz to obavezna promjena cilindara i brusenje glave,kako da znam trebam li cilindre mijenjat.unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Dobro bi bilo da se najprije obavi test motora i da se provjeri stanje svih faktora koji mogu utjecati na otežano paljenje motora . Crni dim ne znači nužno da je neophodna generalka motora . Mogući uzroci su : akumulator , elektropokretač, grijači, dize, zrak u sustavu goriva, filteri i tek na kraju kompresija motora . Ako želite još detaljnije objašnjenje možete nazvati na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

FORD GALAXY 1,9 TDI PD - NA ŠTO TREBA OBRATITI PAŽNJU ?

Datum objave: 15.03.2012 23:11:59
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav gospodine meiću.Evo odmah da vam se zahvalim na savjetima koje ste mi dali te sam tako otkrio i popravio kvar na vozilu. Stvarno ste pravi stručnjak pa bih vas ovim putem zamolio za još jedan savjet ako može.Imam povoljnu priliku u austriji kupiti Ford Galaxy 2002 god.85.kw sa prijeđenih 214000.tkm.pa vas molim ako bi mi mogli reci nešto konkretnije o tom vozilu auto je izvana dosta ocuvan i iznutra uredan na sto bi trebo obratiti paznju prilikom kupovine hvala unaprijed pozdrav Mario.

ODGOVOR:

Prilikom kupovine vozila koje je staro 10 godina korisno bi bilo obaviti stručni pregled motora i vozila u cjelini . Takav pregled obuhvača : mjerenje kompresije, kompjutorsko očitavanje snimljenih grešaka, kontrolu mjenjača, transmisije, klima uređaja, podvozja, komforne elektronike. To je jedini način da izbjegnete neugodna iznenađenja .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA MX-5 1,6 i. - PALI SE ŽUTA LAMPICA ?

Datum objave: 15.03.2012 23:00:58
Slika
PITANJE:

Poštovani, radi se o Mazda MX-5 1.6, 2002. god., problem je što se u vožnji upali istovremeno žuta lampica airbaga i motora (pazite istovremeno, nema neke logike), na komjuteru to ponište i onda je sve u redu neko vrijeme i onda se opet upali (istovremeno). Neki kažu da bi moglo biti zbog akumulatora (provjerio ima dobar napon jer sam ga i punio, ali kao da ima neke otpore?), a na kompjuteru ukazuje na lambda sondu ili katalizator (kao nešto s ispušnim plinovima). Sva ulja i filtere i filter goriva sam promjenio. Bivsi vlasnik kaze da se to i njemu znalo paliti kao zbog lošeg goriva i da se nakon nekog vremena samo izgasi, ali nekako sumnjam u lose gorivo (voda), jer pazim gdje točim. Sada ima 109 tkm. Inače, auto skroz normalno mirno radi, uredno prima gas i lijepo ide (naravno koliko moze ići 1.6) i to je isto i kad se te dvije lampice upale (nema promjene u mirnoči rada, vučnoj sili, nekom zvuku i sl.). Da li je možda problem u nekom kontaktu, svječicama, kablovima ili bobinama?

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba se držati činjenica a ne nagađanja . Činjenice jesu da se navedene lampice pale . To se ne događa bez razloga . Razlozi sigurno postoje samo ih treba otkriti a nakon toga otkloniti . Ovoga trena mogu nabrojiti trideset i više razloga radi kojih se mogu paliti spomenute lampice ali od toga nećete imati koristi . Spomenuti ću samo globalne razloge a to su : pojedini dijelovi elektronskog sustava ubrizgavanja, dijelovi sustava za stvaranje iskre na svjećicama, dijelovi upravljačkog sustava motora. Ne bi bilo dobro da pojedine dijelove mijenjate na pamet . Logično je da na Vašem vozilu obavite detaljno ispitivanje svih komponenata sustava koje sam spomenuo i na taj način se može otkriri kvar a nakon toga i otkloniti kvar/kvarove.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 - MOTOR SE GASI I NE RADI SERVO VOLAN ?

Datum objave: 15.03.2012 14:49:18
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam vozilo C3 iz 2003.god.Za vrijeme vožnje volan postane tvrd toliko da se jedva okreće,brzinomjer je na nuli ili se sa nule pomakne na 25,30,55..,zadnja 2-3 dana je stalno na nuli i ne broji km.U vožnji se auto i gasi(uglavnom kada se prelazi u manju brzinu ili kada se npr.staje na semaforu).Već sam nekoliko puta bila u ovlaštenom sevisu.Promijenili su indikator km sata ali su simptomi ostali isti.Na zadnjem servisu auto je ostalo na testiranju te su mi rekli da je problem u elektronici,odnosno de je otišlo računalo.Pokušali su ga očistiti ali su odustali (rekli su da je zaliveno smolom),potom su računalo reprogramirali i predali mi auto, ali su simptomi i dalje ostali isti.Njihov zaključak je da se promijeni računalo. U 12.mj.2011.promijenjena mi je pumpa goriva,čini mi se da je od tada i nastao ovaj problem (samo napominjem, možda neme veze sa navedenim). Molim Vas Vaše stručno mišljenje na temelju navedenog.Je li možda nešto drugo u pitanju,a ne računalo. Unaprijed zahvaljujem, Vanja Gamberažić

ODGOVOR:

Računalo motora nije jeftino i zato bi bilo dobro da zatražite još jedno stručno mišljenje drugog servisa. Ako se i tada utvrdi da je uzrok računalo motora tada to treba riješiti . Ako se Vaše računalo ne može popraviti tada treba ugraditi novo bez obzira na cijenu . Bitno je da iza svega toga stoji servis koji će svojim ugledom i etikom garantirati da će nakon toga Vaše vozilo biti ispravno . Ne smije se dogoditi da servis ugradi novo računalo a da kvar nije otklonjen . Krive procjene su rizik servisa a ne Vaše .

na vrh Povratak na vrh

VOLVO 343 1,4 S - NE MOGU NAMJESTITI LER GAS ?

Datum objave: 15.03.2012 11:43:24
Slika
PITANJE:

Imam VOLVO 340 - 343, 1,4 benzin 1987 god. VARIOMATIC. Naime kod njega je motor od Renola 5-ice.Nikako ne mogu da namjestim normalan rad motora stim što se nemože(kako majstori kažu) navodno namjestiti palenje na razvodniku.Pa Vas molim da mi objasnite gdje se regulira palenje kod mog automobila? Biću Vam zahvalan do kraja života.Invalid bez penzije.Hvala još jedanput.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu se može namjestiti kut predpaljenja i podesiti karburator . Kut predpaljenja treba biti 6° prije GMT . Oznaka se nalazi na zamašnjaku a vidi se kada stojite s lijeve strane vozila. Na kućištu mjenjača se nalazi otvor ( prozor ) na kojemu se nalaze pojedine oznaka ( horizontalne crtice ) . Najdonja crtica je nula a druga crtica je 6° . S tom crticom s etreba poklopiti oznaka na zamašnjaku . Predpaljenje podešavate pomoću stroboskop lampe , zakretanjem razvodnika paljenja . Ako nakon toga i dalje motor nemirno radi , podesite i po potrebi očistite karburator. Ako motor nije mehanički ispravan to isto može biti uzrok lošeg rada na leru .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,4 TDCI - NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 15.03.2012 16:25:24
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam fiestu 1.4 tdci, 2005. god., 100.000 km, servisiran na 82.000 km. Prije nekoliko dana se dogodio kvar vezan za napajanje goriva. Večer prije toga je u kabinu ušao smrad najvjerojatnije goriva kod vožnje i ponovnog paljenja motora nakon kratkog stajanja. Kad se to osjetilo prošao je oko 3,5 km. Slijedećeg dana je motor normalno upalio, ali se ugasio nakon 2-3 sekunde. Iza toga nije htio upaliti. Navečer je upalio nakon pumpanja goriva ručnom pumpom i radio gotovo normalno. Tako sam se idućih 2 dana povezao najviše 4-5 km odjednom, motor se nije ugasio , čak i sa stajanjem od sat i više vremena jednom , iza čega je normalno upalio i dovezao sam se kući. Slijedeći dan više se nije moglo pumpicom napumpati gorivo, ne čuje se da teče iz rezervoara u filter, mada se vidi u jednom crijevu ispod pumpice da gorivo teče, ali ne ono od pumpice. U rezervoaru je bilo goriva, procjenjujem više od 5 l iznad rezerve, nešto se potrošilo paljenjem i tim kratkim vožnjama. Možda je sada premalo goriva u spremniku da bih pumpicom mogao napumpati, pa da dođem do najbližeg servisa, 5-6 km,još uvijek pokazuje količinu goriva bar za 50 - 60 km iznad rezerve. Molio bih Vas ako možete okvirno što reći o kvaru. Pitao sam ovlaštene fordove servise, ali nisu htjeli ništa reći bez dijagnostike. Ne mogu samo tako odvesti nekome auto, pa da idu "kopati" po motoru i drugom, a pitanje što će napraviti, a stvar je naravno u novcima. Ako ste u mogućnosti čim prije odgovoriti, molim Vas da to učinite na mail, kako bih mogao čim prije osposobiti auto za vožnju. Hvala. S poštovanjem, D. Zebić

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su : oštećenje cijevi za dovod goriva, oštećenje cijevi za povrat goriva, nepovratni ventil za gorivo, filter goriva, nečist rezervoar, prisutnost zraka u gorivu, dobavna pumpa u rezervoaru, relej dobavne pumpe, električna instalacija od kutije osigurača do rezervoara, ostale netipične greške , dize .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI - LUPANJE IZ MOTORA ?

Datum objave: 15.03.2012 00:08:27
Slika
PITANJE:

Imam Gofa trojku 96 god. Tdi 81kw. Imam tezak problem: auto ima 326.000 tisuca kada se zgrije na radnu temp. pri naglom ubrzavanju cetvrtom i petom brzinom izmedu 1000 i 2000 tisc. okr. dolazi do lagane zvonjave u motoru i dalje motor ide bez problema normalno, samo u tom podrucju okretaja. Ne znam sta da radim i sta bi to bilo, molim pomozite? Dali su dizne , ventili, ili bolcna u klipu ili leteci lezajevi? Hvala.

ODGOVOR:

Zvuk koji ste Vi opisali treba čuti neposredno na vozilu i tada bih točno znao o čemu se radi . Mogući uzroci su : ležajevi klipnjača, hidropodizači, prerano paljenje, bregasta osvina, ventili, pomočna osovina motora, ostali netipični uzroci .

na vrh Povratak na vrh

OPEL REKORD C COUPE 1969. - OLDTIMER

Datum objave: 14.03.2012 10:13:53
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Posjedujem Opel Rekord C coupe iz 1969. godine sa originalnim motorom 1.7 55kW. Kako taj motor ne može raditi na današnje gorivo, a niti sa aditivima nije dugo izdrža o i više nije u stanju da se pokreće, htio bih ugraditi noviji motor o nasljednika Opel rekorda što je bila Opel omega. Ciljam na motore 1.8 66kW 89hp, te 2.0i od 73kW ili 74kW. S obzirom da su svi ti motori jači od originalnog u autu, na što bih morao paziti prilikom zamjene motora radi atesta? Moram li mijenjati kočnice te šta bih još popratno trebao mijenjati i prilagođavati za prolaz na atestu (ako ste upoznati s time)? Hvala Vam unaprijed. V.Č.

ODGOVOR:

Motor koji namjeravate ugraditi je potpuno drugačiji i neće biti dovoljno da ugradite samo motor nego i mnoge druge sklopove . To znači slijedeće : motor, mjenjač, elktričnu instalaciju, upravljački kompjutor, hladnjak, auspuh, komande, električnu dobavnu pumpu u rezervoaru, cijevi za dovod i povrat goriva, filter goriva, ostale potrebne dijelove . Moje subjektivno mišljenje je da je bolje urediti originalni motor i tako zadržati sve atribute oldtajmera .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D TIPTRONIC - FUČKANJE TURBINE ?

Datum objave: 14.03.2012 10:00:38
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine velike me muke stigle kupio sam u sloveniji bmw 320 d tiptronik 2003. vlasnik mi je bio sumljiv al sam ga zbohg izgleda ippak kupio naime auto je čipovan vć 3 godine je kod mene sad zadnje vrijeme pojavio mi se problem auto dobro ide troši 7,5 litara čisto gradske vožnje samo me zabrinjava pojava plavog dima prilikom paljenja nebitno hladan il topal motor čim se zaustavim vrlo brzo počinje da dimi. zar je moguće da na ovako relativno mladom bmw su otišle karike i klipovi.turbina mi fućka to se osjeti samo mi pomzite kako biti siguran da li je do turbine il do klipova i karika. jer prije par dana majstor mi je rekao otprilike da je turbina i da je treba zamjenitt. s obzirom da je sve to izuzetno skupo kako najlakše bit siguran do čega vi ste veliki čovjek koji ovim putem pomaže ljudima .. pozdrav i sve najbolje

ODGOVOR:

Plavi dim koji vidite nastaje kada motorno ulje ulazi u cilindre . Ulje izgara u cilindru i u vidu plavog dima izlaze na auspuh . Uzroci radi kojih ulje ulazi u cilindre mogu biti : turbine, vodilice ventila, klipni prstenovi . Pregledom Vašega vozila može se točno utvrditi način na koji se to događa . Ipak najčešći uzroci su : istrošenje vodilica ventila ili istrošenje ležajeva turbine . Naveli ste da turbina stvara specifičan zvuk ( fučkanje ) . Taj detalj ukazuje na istrošenje ležajeva turbine . Zato još jednom provjerite stanje turbine i po potrebi obavite servis turbine .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 XS 1,6 i. 16V - RABLJENI MJENJAČ ?

Datum objave: 14.03.2012 08:13:47
Slika
PITANJE:

Imam pugeota 206 xs sport 2001 godina , 1.6 i 16V Problem je mjenjač, u toku vožnje je brujao i tokom kretanja u prvoj i u rikverc se cuo zvuk koji je sa povećanjem brzine prestajao. majstor mi je rekao da mu nema popravke jer su se i veliki komadi unutar trošilli , ulje je bilo puno špene. Kada smo zamjenili mjenjač polovnim, sve je super bilo, mekan bez ikakvog zvuka, bez trzanja, ali nakon 30.-tak km već je počeo da povećava hod i da u prvoj i u rikvercu se cuje onaj isti zvuk a sada i ostalim brzinama...da li je moguće da je nešto drugo u pitanju jer je ovo već treći mjenjač koji su mi postavili i opet se javlja isti problem.

ODGOVOR:

Kada se ugrađuje drugi rabljeni mjenjač uvijek postoji rizik da je i taj mjenjač dotrajao . To se dogodilo i u ovom slučaju . Moje mišljenje je da je gotovo uvijek najbolje obaviti popravak originalnog mjenjača. Nakon revizije mjenjača ( kompletno rastavljanje ) točno se vide sva istrošenja ( pojedini ležajevi, pojedini zupčanici ) . Ugradnjom novih dijelova takav mjenjač je oet na dugi rok pouzdan i ispravan .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,25 i. - DA LI ĆE ME PREVARITI ?

Datum objave: 14.03.2012 08:02:26
Slika
PITANJE:

Imam fiestu 1.25 ugrađeni plin,flash tube ima. prošo 88000. E sad otišli mi ventili.(rekli na redovnom servisu) auto slabo vuće, pogotovo na plin puno troši. rekli mi da bi trebalo mijenjat 10 ventila, gumice, zupčasti, ulje, filter, vodena pumpa, gumice nekakve, brtva glave i kaj ja znam jer sam kaj zaboravio. Da li je stvarno to potrebno ili me neko želi oderat samo jer se u to ne kužim ništa. Ako može pomoć što stvarno se treba mjenjat? kaže može i jeftinije ako nisu svi ventili izgorili.

ODGOVOR:

Kada izgori jedan ili više ventila mora se demontirati glava motora. Kada se demontira glava motora moraju se obaviti svi potrebni radovi na glavi motora a to su : strojna obrada glave motora, obrada siceva ventila, zamjena oštećenih ventila ( nagorenih ) , zamjena svih potrebnih brtvila na glavi motora, brušenje ventila koji nisu nagoreni , pažljivo uteđenje glave motora, stručna ugradnja glave motora. Sve navedeno se radi kako bi glava motora i motor u cijelini dugoročno opet ispravno funkcionirao . Improvizacije i štednja na nekim dijelovima nije u interseu servisa a još manje u Vašem interesu . Zarada servisa na ovom poslu je minimalna a cilj servisa nije da Vama napravi nepotrebne troškove , nego je cilj da izvedeni radovi budu garancija da će Vaše vozilo na dugi period opet besprijekorno raditi . Odaberite servis u kojega ćete imati bezrezervno povjerenje i koji Vam nakon demontaže glave motora može pokazati stanje svih dijelova . Tada će i Vama kao laiku biti jasno što sve treba raditi . Tako zapravo mi radimo .

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,4 i. - MOTOR LUPA I LOŠE RADI ?

Datum objave: 13.03.2012 19:20:50
Slika
PITANJE:

poštovani imam pitanje u vezi opel kadetta 1.4i 1991 benzin plin proplem je zljedeći svijecice su mi crne prve dvije od rzvodne kape i trosimi dosta ulja i osjeti se ulje kad pritišćem papućicu gasa znaći dim se osjeti na ulje. auto nevuce ko prije i pri vožnji ćujem lupkanje u motoru zvuk je ko kada bi lupkali u dva komada metala. prije toga mi je otiso alternator koji nije punio vise sada imam gore drugi koji puni ali mi na kontrolnoj tabli svijetli lampica za akomulator i usklicnik dali je moguce da je slabija struja pa zado lupka u motoru i da su mi crne svijećice? proplem je isti i na plinu i na benzinu.. HVALA U NAPRJED

ODGOVOR:

Sve što ste napisali u vezi motora ukazuje na istrošenje motora i na oštećenje ležajeva radilice. Nemojte dalje voziti . Pregledajte mehaničko stanje motora  ( kompresija, lupanje ) . Demontirajte karter i pregledajte ležajeve radilice. Na Vašem vozilu sigurno će biti potrebno uređenje mehanike motora .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - ČUDNA DOGAĐANJA ?

Datum objave: 12.03.2012 23:34:25
Slika
PITANJE:

Postovanje..Imam pezo 307 2.0 hdi 107 ks 2001 god uvezao sam ga prije 3 mjeseca auto je u ekstra stanju kad sam ga kupio svijetlile su lampice ABS i ESP i ispisivao mi je not funktion sve ostalo bilo je ok odvezao sam ga majstoru prikopcao ga je na diagnostiku i ustanovio da je senzor na desnom zadnjem tocku u kvaru zamijenio ga je ugasio se ABS ali je ESP ostao da gori napadao je velik snijeg i ja sam vozio drugi auto a taj sam parkiro u garazu 20-setak dana kad sam usao da ga upalim nisam mogao da ga otkljucam na daljinski nego sam morao kljucem ,prozori su poceli da se otvaraju sami do pola nakon par km upalila mi se lampica elektronike i ispisalo mi je unblok dizel filter,antipolution fault i ESP not funktion i auto nema gasa preko 2000 obr. cak sam primijetio da mi i svjetla smanje i pojacaju u voznji to sve trajalo 2 dana pa 3-4 dana normalno i sve tako 2 dana super dva dana sve ponovo svijetli tecnosti u malom rezervoaru za regeneraciju ima iznad polovine fap filter sam juce otvarao i djeluje mi kao da je nov sace se sija mozda ga je neko prije i mijenjao jer je auto preso 170 hiljada molim za pomoc i savjet sta dalje i ko to moze da rijesi unaprijed hvalaa.

ODGOVOR:

Sve se može riješiti ako vozilo dođe u ruke stručnjaka servisa , u kućnoj radinosti nije moguće obavljati uspiješno pojedina ispitivanja i popravke jer za to ne postoje uvjeti ni znanje . Na amaterskoj osnovi možete jedino ( ako imate čime ) ispitati napon punjenja kojega stvara alternator i ispitati ispravnost akumulatora ( napon , kapacitet ) . Radi niskog napona mogu nastati brojni problemi kao što ste i Vi naveli .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,5 TDI TIPTRONIC - PROBLEM S PALJENJEM ?

Datum objave: 12.03.2012 09:57:34
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam problem sa paljenjem na svom Audi-u A6 (2.5 TDI V6,Tiptronic, 150 ks, 98. godište sa prijeđenih 195000 km).Prije nekoliko dana, automobil je počeo teže paliti nakon dužeg stajanja, a nekada nakon samo 2-3 sata. Dva puta sam morao paliti i preko kablova, a od danas ga nemogu upaliti nikako, odnosno "vergla" u prazno kao da nema goriva iako je spremnik pun.Unaprijed se zahvaljujem na Vašem odgovoru!Pozdrav!

ODGOVOR:

Najprije treba ispitati ispravnost akumulatora i elektropokretača , radi mogućeg velikog pada napona prilikom startanja motora . Ako je s time sve u redu ispituju se dalje slijedeći dijelovi i sklopovi : filteri, prisutnost zraka u gorivu, faza motora, kontrolni modul grijača, senzor temperature motora, relej grijača, niskotlačna dobavna pumpa, regulator količine goriva, dize, EGR ventil, mehaničko stanje motora, senzor položaja visokotlačne pumpe, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh