Danas je: 19.09.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - ZAŠTO OSTANE BEZ SNAGE ?

Datum objave: 20.03.2012 15:53:31
Slika
PITANJE:

Poštovanje kolega.Imam Octaviu 2002 god dizel 66kwh 90ks.u zadnje vrijeme mi se desavaju dva problema.Prvi problem je sa snagom vozila,vozilo moze ici plafon 130kmh ne vise,,u zadnje vrijeme u voznji ostanem bez vuce kao da mi je SDI motor a ne TDI,i shvatio sam ako ugasim i upalim vozilo u voznji vrati mi se vuca ali opet samo do 130kmh.Drugi problem mi se poceo desavati nedavno a problem je u tome sto na momente gubim kvacilo i nemogu mijenjati brzine..kvacilo kao da nestane papucica kvacila propadne do dna..to su moja pitanja nadam se da sam poblize objasnio problem i nda cu dobiti odgovor..Unapred hvala..

ODGOVOR:

Motor može izgubiti snagu radi brojnih razloga a najčešći uzroci su : senzor tlaka turbine, regulacioni ventil za rasterećenje turbine ( Wastegate ) , elektropneumatski ventili za regulaciju tlaka turbine, ECU računalo motora, mjerač mase zraka, EGR ventil . Komanda spojke može postati mekana ako zakaže jedan od hidrauličnih cilindara spojke ( glavni cilindar spoke , radni cilindar spojke ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - ŠTO SE RADI NA SERVISU ?

Datum objave: 20.03.2012 15:47:09
Slika
PITANJE:

prije neki dan sam kupio lagunu 2007 godiste 1.9 96 kw reci te mi sta mi je potrebno da bi uradio full servis od djelova i potrosnog materijala molio bih ako bi ste mi mogli to napisati i jos nesto reci te mi kako se skida limit brzine posto su mi rekli da mi auto to posjeduje. Unaprije hvala

ODGOVOR:

Nije dobro da za vozilo koje ste tek kupili kupujete unaprijed pojedine dijelove. Normalno bi bilo da Vaš serviser najprije obavi kompletan pregled vozila ( motor, mjenjač, ovjesi, kočnice, podvozje, klima uređaj, elektriku ) i da nakon toga napravi spisak potrebnih dijelova za servis . Na taj način ćete točno znati cijenu dijelova i cijenu servisa . Priča sa skidanjem limita brzine je glupost a to možete čuti od pojedinih nazovimo " stručnjaka " . Motor Vašega vozila ima 130 KS i nije mi jasno zašto bi Vi sada htjeli još povećati brzinu i snagu  kada je ionako imate dovoljno . I zašto bi na taj način skračivali trajnost motora i povećavali potrošnju goriva. Ako Vam je snage premalo trebali ste uzeti vozilo 2,0 205 turbo od 205 KS . Samo u tom slučaju potrošnja goriva nije 6,5 l/100 km nego 16 l/100 km .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - VELIKA POTROŠNJA , MOLIM POMOĆ !

Datum objave: 20.03.2012 08:26:10
Slika
PITANJE:

Poštovani! Posjedujem Citroen Xsaru 1.4i 2003god. i imam jedan veliki problem, zadnjih otprilike godinu dana auto mi je počeo jako trošiti. Potrošnja mu je otprilike 12 litara goriva na 100 km gradske vožnje, a kombinirano mu je oko 10 litara, u zadnje vrijeme potrošnja sve više i više raste tako je ove zime trošio 15 litara na 100 km. više puta je stavljen na kompjuter i ne pokazuje nikakve greške, jedan put je pokazao problem sa lamda sondom na izlazu iz katalizatora, ali nakon brisanja greške nije se ponavljala. Više ne znam što da radim jer nitko ne zna do čega je, ne troši ulje, eko test nakokon vožnje vanjske relacije je bio uredan. molio bih Vas za pomoć. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Odmah na početku moram reći da to što ste spojili kompjutor na Vaše vozilo ne znači ništa , jer ste na taj način eventualno mogli očitati smo neke greške a to nije nikakva dijagnostika . Na vašem vozilu treba obaviti kompletnu dijagnostiku motora a ta dijagnostika obuhvača slijedeća ispitivanja : ispitivanje mehaničkog sustava motora, ispitivanje sustava elektronskog ubrizgavanja, ispitivanje sustava paljenja, ispitivanje upravljačkog sustava motora. Za ovakvu vrstu dijagnostike se koriste mnogi ispitni uređaji, mjerni uređaji, alati, računalo . Nakon dobro obavljenog ispitivanja točno i sigurno se mogu otkriti sve neispravnosti . Kada se točno zna što je sve neispravno nije teško predložiti rješenje i otkloniti kvarove . Tako je i u ovom slučaju koji ste opisali . Nakon ispitivanja koje bi se obavilo na Vašem vozilu , sigurno bi znali što je neispravno i zašto je velika potrošnja goriva. Ako želite još detaljnije objašnjenje možete se javiti na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 2,0 i. 16V - GAŠENJE MOTORA NA LERU ?

Datum objave: 19.03.2012 23:26:58
Slika
PITANJE:

poštovani imam problema sa peugeotom 406 coupe 2.0 16v 2001g auto ima orginalnih 142000km radi se o gašenju auta!naime kod zaustavljanja pod kvačilo okretaji se ne zadrže na 700 več padnu i auto se ugasi!ili druga situacija u vožnji pustim gas i pritisnem kvačilo okretaji padnu i auto se ugasi,auto ima ugrađen plin,to se dešava i na plinu i benzinu,da napomenem prije ugradnje plina bili su isti simptomi samo rijeđi,sada su non stop!promjenjen map senzor,motorić lera(zamjenski) očiščen leptir usisa sviječice su nove prešle 5000km!šta bi bio problem

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : tlak goriva, nečisti injektori, brtva usisnog kolketora, aktuator minimuma, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja leptirastog ventila, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. - NA LERU RADI NESTABILNO ?

Datum objave: 19.03.2012 23:00:26
Slika
PITANJE:

Na twingu 98 god. motor u leru radi nestabilno,dok pri vožnji nema nikakvih problema,osim kod pebacivanja u niže brzine,kad motor radi na manjim okretajima. Pozdrav!

ODGOVOR:

Najkritičniji režim rada motora je na minimumu ( leru ) i tada najviše dolaze do izražaja i najsitnije neispravnosti . To mogu biti : senzor temperature motora, filteri, nečisti injektori, propuštanje na usinom kolektoru, senzor tlaka zraka, senzor položaja leptirastog ventila, aktuator minimuma, izostanak paljenja na jednoj od svjećica, probijanje visokog napona, mehanički uzroci na motoru, električna instalacija, ECU centrala, Naravno da ćete najprije ispitati sve što sam naveo kao moguće uzroke .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,8 i. - PUNO TROŠI ?

Datum objave: 19.03.2012 19:22:12
Slika
PITANJE:

Dobar dan, imam problem sa audijem 80 jaje 90 godina 1.8i! Problem je sa potrosnjom goriva i sa čok nekada se upali i odradi normalno a nekada se upali i neugasi se po dva-tri dana nekada se neplai nikako? Kako da otklonim kvar?

ODGOVOR:

Sami nećete moći otkloniti kvar jer za to nemate uvjete , potrebnu servisno dijagnostilčku opremu ni znanje. Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, lambda sonda, mjerač mase zraka, senzor položaja zaklopke snage, probijanje visokog napona , loša iskra na svjećicama, tlak goriva, injektori, električna instalacija motora, mehaničke neispravnosti motora .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D E90 - ULJE U INTERCOOLERU ?

Datum objave: 19.03.2012 19:17:16
Slika
PITANJE:

Postovanje Imam bmw 320d e90, 2006 god 110kw. Nedavno sam uvezao automobil a sad primetio ulje na interkuleru. Zamenjena je gumica na crevu od turbine medjutim i dalje vlazi. Interesuje me da li je potrebno uraditi remont turbine ili zameniti interkuler. Auto dobro vuce i za sada nema problema, ali zelim da preduhitrim moguce vece kvarove. Molim vas za sto hitniji odgovor. POZDRAV

ODGOVOR:

Ako je potrošnja ulja menja od 0,2 l na 1.000 km , tada ne treba ništa raditi . Ukolkio je potrošnja ulja mnogo veća , uzrok može biti turbina ili motor . Ako su istrošeni ležajevi turbine , ulje može dolaziti do intercoolera . Ako su istrošeni klipni prstenovi nastaje isti efekt a to je da opet ulje dolazi do intercoolera .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,1 i. - UGRADNJA JAČEG MOTORA ?

Datum objave: 19.03.2012 07:54:32
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, imam Peugeot 206 1,1 2004.g. s čijim motorom sam prešao nekih 140 000, nakon čega je došlo do kvara i oštećenja motora do te mjere da je isti zamjenjen. Drugi motor je iz karamb. P206 SW 2003.g sa 67 000 i zapremine 1,4 na koji su svi vanjski priključni dijelovi preseljeni s motora 1,1. Sve to sad super radi ali identično kao 1,1 bez očekivane razlike u snazi, pretpostavljam jer je i ECU ostao nepromjenjen i sad radi prema parametrima 1,1 iako je 1,4. Pokušao sam promjeniti računalo originalnim iz vozila odakle je i motor uz prisutnost njegovog ključa te pokrenuti motor ,ali bezuspješno. Daljim informiranjem nailazim na to da nije baš tako jednostavno pa me sad zanima Vaše mišljenje i eventualno rješenje situacije kako bi motor proradio u svojoj punoj snazi, i kakve posljedice može imati ako sve ostane kao sad (potrošnja,mehanički kvar, nepravilnosti u radu...)? Hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Ako ostane sve kao sada ne bi trebalo biti nekih problema . Jedino bi trebalo napraviti eko test i vidjeti da li su ispušni plinovi u granicama normale. Naravno da postoji razlika između upravljačkog kompjutora za motor 1,1 i. i za motor 1,4 i. Radi toga motor ne dobiva potrebnu količinu goriva a razlika je i u mapi na EPROM-u upravljačkog kompjutora. Rabljeni kompjutor se može ugraditi ali ga prije toga treba dekodirati . Druga varijanta je ugradnja potpuno novog kompjutora kojemu nije aktiviran zaštitni kod ( Code ) . Možda bi bilo dobro rješenje s dekodiranim rabljenim ispravnim kompjutorom .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F 1,6 i. PUNO TROŠI ?

Datum objave: 18.03.2012 23:08:03
Slika
PITANJE:

Zdravo! Imam problem sa opel motorom od astra F 1.6i (poluanspric)94g. u voznji prilikom stiskanja kvacila padaju obrtaji ispod 500 obrtaja, i ponekad se ugasi , interesuje me razlog sto se to desava. A motor ima snagu vuce dobro i kada se ne vozi stiskas gas sve bude normalno sa obrtajima. i jos nesto,nije mi prikopcana posuda koja se inace nalazi u desnom blatobranu, ne znam kakvu ona funkciju obavlja i kako da je skopcam pravilno? Uz sve to mi je prevelika potrosnja, otvorene voznje prelazi 11 L na 100 KM ...sto mi je nelogicno za tu kubikazu. Hvala

ODGOVOR:

Činjenica koju ste naveli da nije spojena posuda ispod blatobrana ( filter s aktivnim ugljenom za benzinske pare ) , govori da su se neki nazovi majstori bavili na nestručan način Vašim vozilom . Uzroci radi kojih je povećana potrošnja i radi kojih je nepravoilan ler gas mogu biti brojni . Zbog toga se vašim vozilom treba baviti stručnjak a ne Vi jer za to nemate potreban alat , mjerne uređaje ni znanje. Na Vašem vozilu treba detaljno ispitati : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , sustav ubrizgavanja ( sve senzore motora, lambda sondu, mjerač mase zraka, EGR ventil, tlak goriva ) , sustav paljenja ( kablove, svjećice, bobinu, električnu instalaciju motora ) .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,8 S - PROBLEM S RADOM MOTORA ?

Datum objave: 18.03.2012 22:42:35
Slika
PITANJE:

Imam audi 80 , 1989, 1.8 obicni karburator---Naime imam problem sa radom motora,ugradjen mu je plin u Splitu,majstor ga je nastimao na kompjuteru a rad motora na plin je ustimao tako sto je probusio karburator tako da se moze ustimati smjesa plin-zrak. Na ler-u radi na plinu i benzinu odlicno ali dok je bio kod automehanicara za ustimavanje ( spajanje na istrumente),majstor mi je rekao da ima problem sa motorom i da ga ne moze rijesiti a to je kad mu doda gas tek nakon par sekundi dobije snagu motor,znaci kao da ne proradi odmah,u voznji se pokazao lijen bez neke snage slicno dizel motoru,-- kompresija mu je izmjerena i odlicna je,svjecice i kablovi zamjenjeni,finger zamijenjen. Snagu mu je moguce dobiti kada se podesi da ima vecu potrosnju struje odn.goriva ????

ODGOVOR:

Ne možete očekivati da Vaše vozilo radi dobro na plin ako nije ispravan benzinski sustav . To znači da najprije treba otkloniti sve greške tako da motor odlično radi na benzin , tek nakon toga se može raditi i podešavati plinski sustav. Zato najprije ispitajte i obavite potrebne popravke na : mehaničkom sustavu motora, na sustavu za stvaranje iskre na svjećicana, na sustavu dobave goriva ( uključujući i karburator .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,4 i. - MJENJAČ ?

Datum objave: 18.03.2012 16:58:01
Slika
PITANJE:

Gospodine Meić, Imam ford escort 1.4. 1996.god moj problem je mjenjač naime jedno kratko vrijeme nisam mogao ubaciti u prvi i drugi stupanj prenosa potom mjesec dana sve normalno da bi sad opet počeo štekat... Krečem iz drugog kadkad iz trečeg stupnja onda se opet popravi pa ponovo pokvari. auto ima 190,00t/km. Hvala.

ODGOVOR:

Problem sa šaltanjem može nastati radi dva problema , jedan je polužni mehanizam za šaltanje brzina na kojemu može nastati istrošenje na pojedinim zglobovima i radi toga birač brzina pravi grešku u šaltanju . Drugi uzrok je istrošenje u samom mjenjaču i to a vilicama , na zupčanicima, na mehanizmu birača brzina . Prvi problem se može jednostavno riješiti uređenjem i eliminiranjem zračnosti na polužnom mehanizmu . Za drugi problem se mora otvoriti i urediti mjenjač.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA B 2,0 i. 16V - LAMBDA SONDA ?

Datum objave: 18.03.2012 16:51:35
Slika
PITANJE:

Poštovani imam pitanje vezano za lambda sondu. Rijec je o Omegi B 2.0 16V 136KS (X20XEV). Posto sam bio na dijagnostici zbog velike potrosnje i samim time mi se upalila zuta lampica motora, izbacilo je kvar: lambda sonda (neispravan signal). Jos nisam kupio novu jer sam u nedoumici jer kad sam odvrnu staru da vidim ko ju proizvodi, procitao sam tri oznake: GM 90 499 264, NTK A7H, Siemens 5WK9 075 1, nova originalna je jako skupa pa me zanima vase strucno misljenje iskustvo i preporuka o zamjenskim NTK lambda sondama i koliko su pouzdane, kako se uopce spajaju jer kod moje originalne sa konektorom boje zica su: bijela, zuta, crvena, crna, a kod NTK zamjenske su dvije bijele, crna i siva. Ukoliko mi mozete pomoci bio bih vam veoma zahvalan.

ODGOVOR:

Nije dobro da sami mijenjate lambda sondu . Razlog je što lambda sonda može biti izvan funkcije radi loših svjećica, kablova, injektora, propuštanja na usinom kolektoru, mehaničkih uzroka na motoru . Ako uzroci nisu otklonjeni u vrlo kratkom vremenu neće opet raditi ni nova lambda sonda. Najbolje bi bilo da se Vašim vozilom bavi stručnjak koji može točno ispitati sve uzroke i iste otkloniti . Isto tako nije dobro da ugrađujete lambda sondu upitne kvalitete bez obzira što je ista povoljna po cijeni . Problem na Vašem vozilu rješavao bih tako da najprije ispitam sve komponente sustava, zatim bi otklonio sve neispravnosti i na kraju bih po potrebi zamijenio lambda sondu .

na vrh Povratak na vrh

FIAT MAREA 1,9 TD - STATIČKI KUT PALJENJA ?

Datum objave: 18.03.2012 16:33:29
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu posedujem Fiat mareu 1.9td 74kw iz 97.god. Pustala mi je naftu na Lukas pumpi pa sam je predihtovao,medjutim kad sam je montirao na auto i uzubio vise nije to taj rad motora. Ispod haube lupa kao lud pogotovu od 1500-2500obrtaja,pa me interesuje da li moze to da bude da nije bas najbolje nastelovana pumpa ili nesta drugo,jer me buni zvuk ima isti kao ventili da lupaju. A moram da nagovjestim i to da pali veoma dobro i ima veoma dobru vucu. Unaprijed zahvalan.

ODGOVOR:

Postoje dvije vrlo važne stvari koje ste morali napraviti a to su : faza motora i podešenost statičkog kuta paljenja. Možda ste fazu motora namjestili ispravno , međutim za podesiti kut paljenja treba koristiti specijalni alat jer se bez toga ne može podesiti paljenje .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 2,0 TDI - KOLIKO ĆE TRAJATI ?

Datum objave: 18.03.2012 12:42:41
Slika
PITANJE:

Postovani g.Meic,imam audi a3 2,0 tdi iz 2004 g,auto ima 210000 km,mijenjao sam dvije dizne do sada,zanima me koliko taj motor moze izdrzati kilometara i na koliko ode kvacilo i zamasnjak? Dali ga je bolje prodati ili voziti? Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Ne postoji mogućnost da na osnovu ničega i bez ikakvog ispitivanja i uvida na vozilu netko odgovori na Vaše pitanje : " Koliko će trajati motor ? " . Dakle na Vašem vozilu treba obaviti pregled mehaničkog stanje motora i obaviti ispitivanje diza i visokotlačne pumpe . Opčenito se može reći , ako je vozilo redovito i KVALITETNO servisirano da može dugo voziti i trajati ( više od 350.000 km ) . Zamašnjak i spojka kod nekoga traju koliko i vozilo a kod nekoga ne traje ni 50.000 km , najviše ovisi o stilu vožnje i pažljivosti vozača.

na vrh Povratak na vrh

KIA SORENTO 2,5 CRDI - TEŠKO PALI ?

Datum objave: 18.03.2012 12:22:53
Slika
PITANJE:

Imam Kia Sorent 2,5 CRDI 2003god koja sad poslednj vreme kad palim duze vreme vergla dok upali; pame interesuje staje problem: HVALA.

ODGOVOR:

Motor može otežano paliti radi brojnih razloga i to : akumulator, elektropokretač, grijači , dize, zrak u sustavu goriva, filteri, EGR ventil, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor radilice, senzor temoerature motora, mjerač mase zraka, senzor apsolutnog tlaka zraka, mehanički uzroci motora ( kompresija, faza motora, propuštanje na ventilima ) , električna instalacija motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,4 i. - NE RADI NA SVE CILINDRE I TEŠKO PALI ?

Datum objave: 18.03.2012 12:17:02
Slika
PITANJE:

IMAM OPEL CORSU 1.4 I 8V 98G. PROBLEM JE U TOME STO TESKO PALI. MORAM JOJ DATI GAS DO DASKE DA BI UPALILA. POTOM RADI ALI NA DVA CILINDRA MOZDA MINUTU ZATIM SE USTABILI TE RADI DOSTA DOBRO, I U VOŽNJI NEMA SMETNJE. KAD SE AUTO UGASI I KAD GA SE OPET POKUŠA UPALITI OPET ISTA BORBA.LAMPICA CHECK ENGINE SVIJETLI STALNO. IMAM OBD2 ALI NE MOGU OČITATI KODOVE JER MI STALNO DAJE ISPIS LINK EROR.SVIJEĆICE, KABLOVI, SVI FILTERI,PROMJENJENI SU MALO PRIJE TOG PROBLEMA KAO REDOVITO ODRŽAVANJE.ATO TROSI BENZINA NORMALNO KAO I PRIJE. RECITE MI ZAŠTO KAD VEĆ NE MOGU UPALITI AUTO KAKO TREBA ON RADI NORMALNO I KOJI BI MOGAO BITI PROBLEM DA NA NJOJ NE MOGI OČITATI KODOVE IAKO JE SKENER ISPRAVAN?UNAPRED HVALA.

ODGOVOR:

U ovom slučaju nije bitno da li možete ili ne možete očitati kodove grešaka . To se događa vrlo često a najčešći uzrok je kompjutor motora. Zato se sve neispravnosti moraju otkriti na drugi način a to je pojedinačno ispitivanje komponenata . U ovom slučaju najprije se ispituje mehanički sustav motora i to ; faza, kompresija, propuštanje na usinom kolektoru, začepljenje auspuha i usinih kanala . Kada se odradi ovaj dio posla mogu se ispitati : filteri, regulator tlaka goriva, injektori, tlak goriva, senzori motora , davači , aktuatori , električna instalacija motora . na kraju ostaje sustav za stvaranje iskre na svjećicama i ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W124 250 D - PODIZAČI VENTILA ?

Datum objave: 18.03.2012 12:08:29
Slika
PITANJE:

POSTOVANI GOSPODINE HTEO SAM POTRAZITI PAR SAVETA OD VAS, POSEDUJEM OD SKORO MERCEDESA W124 250D 92.GOD I IMAM VISE PROBLEMA NA NJEMU. PRVO KAD SAM KUPIO AUTO BIO JE JAKO BUCAN I DESAVALO MI SE DA TRZA, USTVARI AUTO TESKO KRENE I NA NEKIH 2000 DO 2400 OBRTAJA NAGLO CIMNE I POCNE DA VUCE I TAKO U SVAKOJ BRZINI, POMALO SE I JA BAVIM MEHANIKOM AL SA MECKAMA NEMAM BAS PUNO ISKUSTVA, POMISLIO SAM DA SU HIDRO PODIZACI I SIPAO ADITIV LIQUI MOLI I STANJE SE DOSTA POBOLJSALO, ZNACI MOZDA JOS MALKO SE CUJU AL NIJE STRASNO. PA ME INTERESUJE DALI JE SAD POTREBNO MENJATI HIDRO PODIZACE ILI SE MOGU RAZRADITI CISCENJEM? DRUGI PROBLEM MI JE STO KADA MOTOR RADI I HLADAN I TOPAO DESAVA MI SE DA NA MERICI OD ULJA, USTVARI KAD IZVUCEM MERICU POSLE PAR SEKUNDI POCNE DA IZLAZI ULJE, DALI JE TAJ MOTOR ZA GENERALNU ILI MOZDA POSTOJI NEKO ZACEPLJENJE NA NEKIM ODUSCIMA I TAKO NESTO, INACE MOTOR LEPO PALI, DIMI VRLO MALO SAMO KAD UPALI. UNAPRED HVALA!

ODGOVOR:

Ako ste vozilo nedavno nabavili , potrebno je obaviti kompletan pregled vozila i motora . Nakon toga treba zamijeniti sve tekućine i sve filtere. Nakon toga obavite slijedeće : ispitajte dize i grijače, izmjerite kompresiju , provjerite ima li zraka u sustavu goriva . Svaku neispravnost koju primetite , otklonite . Na kraju ostaje samo visokotlačna pumpa . Kompresija treba biti veća od 26 bara . Ako nakon nekog vremena hidropodizači ne prestanu lupati , zamijenite one koji lupaju. Provjerite i sustav za odušak ulja iz motora .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 SDI - ODJEDNOM TEŠKO ŠALTA BRZINE ?

Datum objave: 18.03.2012 09:28:25
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Imam jedno pitanje...vozim golfa 4 sdi 99 godište ima pređenih 230 000 km i kvačilo mu je bilo mekano...do danas kada mi je najednom postalo užasno tvrdo i ko sivonja moram stisut da bih uspio ubacit u brzinu...jednostavno kao da je propalo i ful nisko odvaja...šta bi to moglo biti? unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Odmah trebate provjeriti komandu spojke ( kuplung sajla ili kuplung cilindar ) . Na komandi spojke je došlo do neispravnosti i zato spojka ( kuplung ) ne odvaja u potpunosti a šaltanje je otežano . Ukoliko je komanda spojke ispravna , uzrok je sama spojka ( kuplung ) . U tom slučaju morate demontirati mjenjač i najvjerovatnije zamijeniti set spojke .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,0 i. 12V - NE MOŽE BRŽE OD 80 KM/H ?

Datum objave: 18.03.2012 09:16:40
Slika
PITANJE:

Opel Corsa 1.0 12V CITY 1998 godište. Imam problem tjekom vožnje gubi gas tj kazaljka od gasa dođe na 80 kmh: papučica gasa stisnuta do poda i auto jednostavno više nemože navuči i lagano počima opadati gas pada odprilike na 60 kmh ja prešaltam iz 5 u 4 i on ide 60kmh i papučica od gasa je i dalje stisnuta do poda ali ne povlači stoji na 60 .Nekada se zna desiti odprilike kada se ugrije ide dobro i vuce dobro ,ali ne cesto nekada i zagrijan zeza! Nepali nikakvu lampicu kada spojimo dijagnostiku nema grešaga. Majstor mi je mjenjao onaj AGR ventil stavio je novi i opet ; mjenjao mi je senzor protoka zraka,ali opet ništa , ispirao mi je dizne,mjenjao filter goriva,mjenjao landa sondu ali auto opet gubi gas u vožnji.Molim vas ako bi mi htijeli dati nekakav koristan savjet što da napravim? Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Možda bi koristan savjet bio da potražite drugi servis . Na Vašem vozilu treba najprije provjeriti mehanički sustva motora i to : fazu, kompresiju, začepljenje usisnih kanala, začepljenje auspuha, propuštanja na usinom kolektoru, bregastu osovinu . Nakon toga se mjeri tlak goriva i količin agoriva na injektorima. na kraju se ispituju svi senzori motora a po potrebi i ECU centrala motora. Nakon dobro obavljenog ispitivanja sigurno se može otkriti i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - U JUTRO TEŠKO PALI I IZBACI BIJELI DIM ?

Datum objave: 18.03.2012 09:04:39
Slika
PITANJE:

OCTAVIA 1,9 TDI PROBLEM Motor ujutro teško pali ( dugo anlasuje) kad upali izbaci malo više bijelog dima Pri cca 2 900 obrtaja motor izbacuje bijeli dim i osjeti se jak miris (živo gorivo) Rađeno Mijenjane dizne goriva (sa auta na kojem nema problema) – isti kvarovi u dalje prisutni Grijači ispravni Davač temperature NOV Anlaser čišćen i piksiran Kompresija na svim cilindraima oko 28 Ugrađen nepovratni vetnil Mijenjana crijeva goriva Čišćena turbina provjerena crijeva turbine Provjeren zupčasti remen, kajle na remenici radilice (zupčasti remen odgovarajući, nema lufta na remenici radilice) pokusali povecati pristisak na bosch pumpi (procitali na internetu da se tako može rijeešiti problem) kako slijedi : 01 – motor, 11 – login, 12233 login kod, 10 prilagodba, 05 kanal, nova vrijednost 3333 potvrditi i 10 prilagodba, 04 kanal upisati 2950 potvrditi, nakon toga izaci, ugasititi i ponovno upaliti. NAKON STO SMO OVO URADILI MOTOR NA HLADNOM CCA 1 MIN. POCNE DA TRESE, TRZA POSLE PALJENJA. VRATILI PONOVNO NA RANIJE VRIJEDNOSTI ALI NIKAKVIH POMAKA NEMA, TRZANJA MOTORA NE PRESTAJE JOŠ SE PALI I LAMPICA KONTROLE IZDUVNOG SISTEMA. MOTORNA ELEKTRONIKA UBACUJE GREŠKU DA PUMPA NIJE DOBRO UZUBLJENA (PODEŠENA) Pomjeri li se bosch pumpa (lijevo ili desno po potrebi...) lampica se ugasi greška nestrane. Nakon toga vozilo se vozi cca 15-ak km i onda se ponovno lampica izduvnih gasova uključi i ubaci greška. Zamijenjena je i bosch pumpa i nakon toga motor ujutro dobro pali, a nakon jutarnjeg paljenja manje trese (obrtaji manje variraju) ali i dalje ima problem sa memorisanom greškom i uključenom lampicom kontrole izduvnih gasova koja se počela uključivati nakon intervencije dijag. aparatom kako sam ranije naveo... POVREMENO U VOŽNJI LAMPICA SE UGASI PA PONOVNO UPALI..... ŠTA VIŠE MOŽE BITI PROBLEM :( :( :(

ODGOVOR:

U pojedinim slučajevima kao što je i ovaj kojega Vi navodite , nije dovoljno samo mijenjati pojedine dijelove ( rabljene ) i očekivati da se na taj način riješi problem koji ste opisali . Kada postoji ovakav problem , pristup je nešto drugačiji . Prvo treba biti potpuno siguran u sve što se radi i ispituje . Najprije treba početi od mehaničkog sustava motora i ispitati , fazu , kompresiju , prisutnost rashladne tekućine u cilindru ( povećana količina HC u ekspanzionoj posudi ) . Slijedeće ispitivanje odnosi se na pojedone senzore motora, davače, aktuatore ( EGR ventil, senzor tlaka goriva, senzor bregaste osovine, senzor radilice, električna instalacija motora, MAP senzor, senzor temperature goriva, električna instalacija od motora do ECU centrale, ECU centrala ) . Na kraju kao uzrok ostaju samo dize i visokotlačna pumpa. Najbolji i najsigurniji način da se ispitaju dize i visokotlačna pumpa je specijalni ispitni stol kompjutorski kontroliran . Na taj način se može ispitati rad dize i visokotlačne pumpe u svim režimima rada motora . Naravno da ovakav način ispitivanja imaju samo malobrojni specijalizirani servisi za dizel uređaje .

na vrh Povratak na vrh