Danas je: 02.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

BMW 525 i. - BIJELI DIM ?

Datum objave: 25.03.2012 23:11:37
Slika
PITANJE:

Postovanje i hvala vec unaprid za odgovor..nedavno me bmw 525i e 34 24V 89 godiste pocea malo zezat da kazem...kad dam gasa izade bijelog dima,ali ne puno i izbacuje vodu ili ulje ni sam nisi dokucija sta...zasto izbacuje bijeli dim i koji je problem ako izbacuje vodu,a koji ulje..ulja ima,vode ima sve je uredno... i jos jedno pitanje ako moze.. kad ga ostavin da radi u leru...i stisnem malo gasa điri mu se normalno dignu i onda lagano pada i umisto da ostane na 1000 đira on padne ispod jos i drzi 2-3 sek i ugasi se,a i dogodilo mi se kad bi onu sajlu ispod haube povuka malo da se cuje gas ostala bi mi na 2000 okretaja i tako bi stajalo?volija bi da mi sve odgovorite..hvala..pozdrav iz splita

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu , moguće neispravnosti su : loše mehaničko stanje motora , brtva glave motora ( bijeli dim ) , kompresija, propuštanje na usinom kolektoru, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, senzor radilice, senzor bregaste osovine, aktuator minimuma, električna instalacija motora, tlak goriva, regulator tlaka goriva, električna instalacija motora, loša iskra na svjećicama, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 170 CDI - VISOKOTLAČNA PUMPA ???

Datum objave: 25.03.2012 22:56:52
Slika
PITANJE:

Mercedes A klasa 170 cdi 1999g Poštovani, nedavno sam mijenjao podloske na diznama koje su mi propustile i tijekom toga dao sam ispitati dizne za koje su mi kazali da su dobre.Nakon odlaska iz radionice primjetio sam da auto slabije vuce i da u petoj brzine ne ide preko 3500 okretaja(150 km/h).Vratio sam se kod istih da vidimo u cemu je problem i kazali su da je s njihove strane sve korektno napravljeno i moguce da ne radi senzor protoka zraka ali da nemaju dijagnostiku za moj tip automobila.U autu mi nije javljalo nikakve greske.Nakon sto sam uspio naci dijagnostiku bacilo mi je dvije greske: 1.senzor protoka zraka 2.pritisak goriva iz pumpe Nakon ocitovanja gresaka iste su mi obrisali i tijekom rada auta kod njih vise se nisu pojavljivale ali tokom kratke voznje opet se pojavio isti problem.Kazali su mi da trebam novu bosch pumpu koja bas nije jeftina. Zanima me vase misljenje o navedenim greskama i dali uzimati polovnu?Mozda znate kod koga je najbolje otici? Hvala. Ivan

ODGOVOR:

Ako niste sigurni da je neispravno ono što su Vam rekli nakon dijagnostike , tada je najbolje zatražiti još jedno stručno mišljenje . Teka kada budete sigurni što je neispravno , možete razmišljati o popravku . Popravak povjerite servisu od povjerenja . Možete ugraditi i rabljenu visokotlačnu pumpu ako je ispravna .

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 i. 16V - TEŠKO ŠALTA RIKVERC ?

Datum objave: 25.03.2012 22:50:28
Slika
PITANJE:

Opel Tigra 1.4 16v problem sa prebacivanjem brzina.. Dakle dok je hladan sve je to ok, ali kad se vozim ,alo duze i kad stanem pa moram presaltat u rikverc to uzasno zvući, neki pricaju da mi fali ulje al ja bi to i provijerio ali posto je tigra mala i sve natrpano naprijed oko motora neznam kak doc do tog mjeraca ulja tj. di se nalazi na kojoj strani tak da ne raskapam obje strane bezveze... Unaprijed hvala!!!!!

ODGOVOR:

Kontrolni čep za ulje je uz lijevu poluosovinu , ima šesterokutni oblik potreban je ključ nasadni 13 mm . Prije toga provjerite samu spojku .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 202 KOMPRESOR - BRISANJE GREŠAKA ?

Datum objave: 23.03.2012 13:33:03
Slika
PITANJE:

gospodine Meicu zamolicu da mi pomognete oko mog Mercedesa w 202 200 kompresor 1999 god.problem je da auto ne ide nema ono ubrzanje i ponekad se cuju detonacije kad pritisnem naglo papucu za gas to se desava kad auto treba da ubrza i onda ga nesto uspori kao da nema snage kao da nema 192ks.Ponekad se desi kad vozim normalno auto povremeno radi neramnomerno.A ince stalno dobro upali i u mesto super radi ali kad trba da ubrza ili puca ili ne ide.Prvi put kad sam ga nosio u servs rekli su mi da motor ima greske i to su izbrisali ali opet isto.Drugi put kad sam bio u servis tester je pokazao da je senzor RADILICE i sad neznam sta da radim zato vas molim za vasu POMOC i SAVJET mnogo vam hvala pozdrav.

ODGOVOR:

Ako su na motoru prisutne greške kao što ste rekli , problem se ne rješava brisanjem tih grešaka nego zamjenom ili doradom neispravnih dijelova. Na primjer , ako je neispravna bobine , kako Vi zamišljate da možete neispravnu bobinu osposobiti ili popraviti ako izbrišete snimljenu grešku bobine ne mempriji računala motora. ??? Vašim vozilom se treba baviti stručnjak i profesionalac a ne neki priućeni mehaničar . Najprije treba ispitati mehanički sustva motora, nakon toga sustav elektronskog ubrizgavanja, nakon toga sustav za stvaranje iskre na svjećicama i na kraju sustav za upravljanje motorom . Nakon takvog ispitivanja točno ćete znati što je sve neispravno . Kada budete znali što je sve neispravno rješenje nije brisanje nego popravak i zamjena neispravnih dijelova. Nadam se da Vam je sada nešto jasnije .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. - TROŠI PUNO ULJA ?

Datum objave: 23.03.2012 13:19:48
Slika
PITANJE:

Poštovani, Prvi put Vam se obraćam i nadam se odgovoru. Hvala Vam unaprijed na tome. Imam Opel Astru G16, Z16XE, 2002. godište, (karavan). Kod mene je od 2010. godine i do danas nisam imao problema sa autom. U zadnja 2-3 mjeseca primjetio sam da je auto na niskim obrtajima počelo da trza da bi sve kulminiralo malo težim paljenjem. U servisu su mi rekli da je u pitanju bobina i svjećice, te samo to prije dva dana zamjenio. Nakon zamjene stanje je dosta bolje. Međutim, potrošnja ulja je naglo skočila. Ulje (GM-ovo 5W-30) sam mijenjao na svakih 15.000 km, i u proteklih godinu i po dana između zamjena ulja auto je trošilo nešto malo iznad 1/2 litre. U toku ove hladne zime (auto je bilo vani), potrošnja je naglo skočila. Od poslednje zamjene prešao sam 10.000 km (2/3) i već je potrošio negdje blizu 2 litre. To je za mene veliko iznenađenje, pa me interesuje Vaše mišljenje. Da li gore napisani problemi sa trzanjem imaju bilo kakve veze sa potrošnjom ulja i šta mi preporučujete? Hvala Vam uneprijed na odgovoru. S poštovanjem, Radulović Jovica Modriča, BiH

ODGOVOR:

Trzanje koje ste opisali nema direktne veze s potrošnjom ulja ali može imati indirektne veze ako je loša kompresija. Vaš motor može trošiti ulje na dva na čina, kroz vodilice ventila ili kada su istrošeni klipni prstenovi i cilindar . Provjerite mehaničko stanje motora i po potrebi sanirajte potrošnju ulja koja je velika .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,1 i. - NAKON GENERALKE LOŠE RADI ?

Datum objave: 22.03.2012 18:37:45
Slika
PITANJE:

imam fiat punto 1.1 98godina,radjena generalka motora svjecice orginalne kablovi novi ali nisu kablovi za elektronsko paljenje pa me zanima to dalije problem jer auto trza pri dodavanju gasa ima bucan i ubrzan rad motora i poprilicno dosta trosi za tako mali motor oko 7 litara,zanima me imali nesto na sto bi mogi da mi skrenete paznju u leru motor se stresa nema ravnomjeran rad prekida,pozdrav

ODGOVOR:

Navesti ću što sve treba ispitati a to je : faza motora, podešenost ventila, falš zrak na usisnoj strani motora, senzor temperaturemotora, aktuator minimuma, tlak goriva, nečist rezervoar, MAP senzor, mjerač protoka zraka, potenciometar laptirastog ventila, kablovi za svječice, bobine, elektronika paljenja, lambda sonda, ECU računalo motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,6 i. - PARA ISPOD HAUBE ?

Datum objave: 22.03.2012 18:22:37
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine Meicu.Nadam se da mi mozete pomoci.Imam audi a3 1.6 2001 god.Posle krace vozne od 10 km primetio sam paru koja izlazi iz haube ,kad sam otvorio haubu video sam da je rashladnu tecnost izbacio na posudu za rash. tec. ,tada je izgubio oko 1,5 lit koju sam dolio.Da napomenem da je temperatura bila oko 92 sto je iranije tako drzao, termostat je otvorio, nima mesanja sa ulem, zamenio sam cep koji je bio ostecen isada imam sledeci problem temperatura je normalna, nivo rashladne tecnosti se vrlo malo povecava posle voznje mozda nekih 5-6 mm medjutim kada polako odvrcem cep odmah posle vozne(auto je ugasen) tecnost naglo raste u posudi da imam osecaj da ne zatvorim da bi izbacio sigurno dosta tecnosti da li je normalno da ima toliki pritisak u sistemu

ODGOVOR:

Kada je motor zagrijan ne smijete otvartai čep ekspanzione posude jer je rashladni sustav pod tlakom . Važno je slijedeće : ako u vožnji temperatura motora ne prelazi 95°C , ako motor ne izbacuje rashladnu tekućinu na čep, ako na auspuhu nema bijelog dima , motor Vašega vozila je ispravan .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 i. - DVIJE GODINE TRAŽIM RJEŠENJE ?

Datum objave: 22.03.2012 11:45:02
Slika
PITANJE:

Dobro veče. Već više od dvije godine tražim rješenje problema. Od majstora do majstora, i ništa. Nije prolem ni u plaćanju, ne naplate oni, pošto i ne naprave, već jednostavno to počinje da nervira. Peugeot 206, prije vipše od dvije godine ugradio plin. Nakon toga 10-ak dana, da li slučajnost ili ne, ne znam, dešavaju se sljedeće stvari. Kad se suto ugrije gasi se na leru. Zimi je to jako rijetko tek nakon dugotrajne gradske vožnje. Ljeti vrlo često, na svakoj drugoj -trećoj rakrsnici, semaforu, kad mijenjam brzinu. Ista stvar se dešava i na plinu i na benzinu. Dečki koji su ugrađivali plin su zamijenili sve što se može zamijeniti kod plina. Isto se ponaša i na benzinu i na plinu.Poslije gašenja odmah upali bez problema. Pozdrav iz Dubice

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu neispravnosti treba tražiti na benzinskom sustavu motora a ne na plinskom sustavu . Prvi korak je svakako kompletna dijagnostika motora i nakon toga otklanjanje kvara . Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, MAP senzor, senzor položaja leptirastor ventila, aktuator minimuma, injektori, filteri, senzor radilice, EGR ventil, propuštanje na usinom kolektoru, električna instalacija motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 SDI - ČUDNE VIBRACIJE ?

Datum objave: 21.03.2012 18:58:54
Slika
PITANJE:

Poštovani, radi se o polu 1.9 sdi 2006g s prijeđenih 45 000 km. Zadnja dva puta kad sam se vozio autocestom brzinama većim od 130 km/h i na oko 3.5 tisuća okretaja primijetio sam da cijela unutrašnjost auta pojačano vibrira. Vibracije se osjete na volanu, mijenjaču, staklima čak i na sicevima. Problem se javlja samo pri velikim brzinama inače je sve normalno. Jeli mi možete odgovoriti u čemu bi mogao biti problem? Hvala. Mate

ODGOVOR:

Mogući uzroci koji generiraju vibracije su : nosači motora, ispušni sustav, pogonske osovine, ležajevi kotača, transmisija, gume, pojedini dijelovi ovjesa . Neposrednim uvidom na vozilu može se točno utvrditi što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDDI - NE REAGIRA NA GAS ?

Datum objave: 21.03.2012 18:14:21
Slika
PITANJE:

Postovani Gosp. Maic moje pitanje je... Imam Ford Modeo 2.0 DI 2002 god. Auto mi je u vožnji prestao reagirati na gas, i sada auto pali normalno ali cim dodam malo gasa auto se ugasi i treperi mi kontrolna lampa grijaca bio sam kod majstora na elektronici ne pokazuje nikakav kvar pa mi je promjenio filter ulja i goriva ali se problem jos uvijek ponavlja i nemoze otkriti gdje bi mogao biti problem. Dali bi vi znali u cemu je problem unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, regulacioni ventil turbine Wastegate, MAP senzor, EGR ventil, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor radilice, začepljenje auspuha, električna instalacija motora, ECU centrala. Točan uzrok mogu navesti nakon pregleda vozila.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. 16V - POVEĆANI LER GAS ?

Datum objave: 21.03.2012 18:00:39
Slika
PITANJE:

imam problem sa Renault megane classic 1.6 16 V, 2000 g.p. problem je povecan broj obrataja u ler gasu, koji se javlja bez nekih pravila. bio sam kod uvazenog mojstora u bl, i prvo sto je zamjenio je bio motoric ler gasa. ali problem nije bio rijesen, tako da je poslije, rekao da je zamijenop dihtinge na usisu zraka, i da je stelovao "kompjuter" auta. i sve je bilo u redu nekih 20 dana, ali se problem vratio cim su spoljne temperature pocele da rastu, isprva rjedje, a u posljednje vrijeme sve cesce. problem je i to sto automobil u toku voznje u takvom stanju, dodaje stalno gas kad je u brzini pa je potrebno stalno kociti.inace auto stvarno dobro vuce i nema problema sa gubitkom snage ili neceg slicnog. a takodje sam primjetio da ujutro kad je auto hladan, kad se upali i u toku voznje nema povecanja broja obrtaja, nego tek kad se pravi pauza u voznji, tj poslije prvog gasenja auta. servis veliki je radjen prije 2 godine i tada je problem i nastao. servis je radjen u sklopu neke"generalke" koja je bila potrerbna jer je bila ostecen neki zubcanik ili sta vec na radilici. sve je radio isti majstor. naravno u privatnoj reziji, koji je radio u servisu ovlastenom u BL. ako mozete dati odgovor ili savjet sta bi moglo da se uradi jer auto mi je zao prodavati, dosta je ulozeno u njega i nalazi u stvarno dobrom stanju, a smatram da nije neki velik kvar.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogu navesti moguće neispravnosti a to su : propuštanje na usinom kolektoru, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor položaja leptirastog ventila, mehaničko stanje motora, regulator tlaka goriva, injektori, lambda sonda, električna instalacija motora , ECU upravljačko računalo motora . Morate pronači stručnu osobu ili servis koji će znati popraviti Vaše vozilo .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,9 TDI - BREGASTA OSOVINA ?

Datum objave: 20.03.2012 19:08:47
Slika
PITANJE:

Poštovani,možete mi molim vas odgovoriti kako prepoznati kad je otišla bregasta osovina kod golfa V 1.9 tdi? Kad sjedim u autu čudno mi radi,a kad sam pored njega ništa ne primjećujem. Prijatelj mi kaže da je kod njega bilo isto i da je morao mjenjati bregastu. Hvala!

ODGOVOR:

Najbolji način je da se skine poklopac ventila ili bregaste osovine. Ispod poklopca se nalazi bregasta osovina i tada se može jasno vidjeti da li postoji kakvo oštećenje na osovini i na podizačima ventila .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - ZAŠTO OSTANE BEZ SNAGE ?

Datum objave: 20.03.2012 15:53:31
Slika
PITANJE:

Poštovanje kolega.Imam Octaviu 2002 god dizel 66kwh 90ks.u zadnje vrijeme mi se desavaju dva problema.Prvi problem je sa snagom vozila,vozilo moze ici plafon 130kmh ne vise,,u zadnje vrijeme u voznji ostanem bez vuce kao da mi je SDI motor a ne TDI,i shvatio sam ako ugasim i upalim vozilo u voznji vrati mi se vuca ali opet samo do 130kmh.Drugi problem mi se poceo desavati nedavno a problem je u tome sto na momente gubim kvacilo i nemogu mijenjati brzine..kvacilo kao da nestane papucica kvacila propadne do dna..to su moja pitanja nadam se da sam poblize objasnio problem i nda cu dobiti odgovor..Unapred hvala..

ODGOVOR:

Motor može izgubiti snagu radi brojnih razloga a najčešći uzroci su : senzor tlaka turbine, regulacioni ventil za rasterećenje turbine ( Wastegate ) , elektropneumatski ventili za regulaciju tlaka turbine, ECU računalo motora, mjerač mase zraka, EGR ventil . Komanda spojke može postati mekana ako zakaže jedan od hidrauličnih cilindara spojke ( glavni cilindar spoke , radni cilindar spojke ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - ŠTO SE RADI NA SERVISU ?

Datum objave: 20.03.2012 15:47:09
Slika
PITANJE:

prije neki dan sam kupio lagunu 2007 godiste 1.9 96 kw reci te mi sta mi je potrebno da bi uradio full servis od djelova i potrosnog materijala molio bih ako bi ste mi mogli to napisati i jos nesto reci te mi kako se skida limit brzine posto su mi rekli da mi auto to posjeduje. Unaprije hvala

ODGOVOR:

Nije dobro da za vozilo koje ste tek kupili kupujete unaprijed pojedine dijelove. Normalno bi bilo da Vaš serviser najprije obavi kompletan pregled vozila ( motor, mjenjač, ovjesi, kočnice, podvozje, klima uređaj, elektriku ) i da nakon toga napravi spisak potrebnih dijelova za servis . Na taj način ćete točno znati cijenu dijelova i cijenu servisa . Priča sa skidanjem limita brzine je glupost a to možete čuti od pojedinih nazovimo " stručnjaka " . Motor Vašega vozila ima 130 KS i nije mi jasno zašto bi Vi sada htjeli još povećati brzinu i snagu  kada je ionako imate dovoljno . I zašto bi na taj način skračivali trajnost motora i povećavali potrošnju goriva. Ako Vam je snage premalo trebali ste uzeti vozilo 2,0 205 turbo od 205 KS . Samo u tom slučaju potrošnja goriva nije 6,5 l/100 km nego 16 l/100 km .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - VELIKA POTROŠNJA , MOLIM POMOĆ !

Datum objave: 20.03.2012 08:26:10
Slika
PITANJE:

Poštovani! Posjedujem Citroen Xsaru 1.4i 2003god. i imam jedan veliki problem, zadnjih otprilike godinu dana auto mi je počeo jako trošiti. Potrošnja mu je otprilike 12 litara goriva na 100 km gradske vožnje, a kombinirano mu je oko 10 litara, u zadnje vrijeme potrošnja sve više i više raste tako je ove zime trošio 15 litara na 100 km. više puta je stavljen na kompjuter i ne pokazuje nikakve greške, jedan put je pokazao problem sa lamda sondom na izlazu iz katalizatora, ali nakon brisanja greške nije se ponavljala. Više ne znam što da radim jer nitko ne zna do čega je, ne troši ulje, eko test nakokon vožnje vanjske relacije je bio uredan. molio bih Vas za pomoć. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Odmah na početku moram reći da to što ste spojili kompjutor na Vaše vozilo ne znači ništa , jer ste na taj način eventualno mogli očitati smo neke greške a to nije nikakva dijagnostika . Na vašem vozilu treba obaviti kompletnu dijagnostiku motora a ta dijagnostika obuhvača slijedeća ispitivanja : ispitivanje mehaničkog sustava motora, ispitivanje sustava elektronskog ubrizgavanja, ispitivanje sustava paljenja, ispitivanje upravljačkog sustava motora. Za ovakvu vrstu dijagnostike se koriste mnogi ispitni uređaji, mjerni uređaji, alati, računalo . Nakon dobro obavljenog ispitivanja točno i sigurno se mogu otkriti sve neispravnosti . Kada se točno zna što je sve neispravno nije teško predložiti rješenje i otkloniti kvarove . Tako je i u ovom slučaju koji ste opisali . Nakon ispitivanja koje bi se obavilo na Vašem vozilu , sigurno bi znali što je neispravno i zašto je velika potrošnja goriva. Ako želite još detaljnije objašnjenje možete se javiti na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 2,0 i. 16V - GAŠENJE MOTORA NA LERU ?

Datum objave: 19.03.2012 23:26:58
Slika
PITANJE:

poštovani imam problema sa peugeotom 406 coupe 2.0 16v 2001g auto ima orginalnih 142000km radi se o gašenju auta!naime kod zaustavljanja pod kvačilo okretaji se ne zadrže na 700 več padnu i auto se ugasi!ili druga situacija u vožnji pustim gas i pritisnem kvačilo okretaji padnu i auto se ugasi,auto ima ugrađen plin,to se dešava i na plinu i benzinu,da napomenem prije ugradnje plina bili su isti simptomi samo rijeđi,sada su non stop!promjenjen map senzor,motorić lera(zamjenski) očiščen leptir usisa sviječice su nove prešle 5000km!šta bi bio problem

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : tlak goriva, nečisti injektori, brtva usisnog kolketora, aktuator minimuma, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja leptirastog ventila, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. - NA LERU RADI NESTABILNO ?

Datum objave: 19.03.2012 23:00:26
Slika
PITANJE:

Na twingu 98 god. motor u leru radi nestabilno,dok pri vožnji nema nikakvih problema,osim kod pebacivanja u niže brzine,kad motor radi na manjim okretajima. Pozdrav!

ODGOVOR:

Najkritičniji režim rada motora je na minimumu ( leru ) i tada najviše dolaze do izražaja i najsitnije neispravnosti . To mogu biti : senzor temperature motora, filteri, nečisti injektori, propuštanje na usinom kolektoru, senzor tlaka zraka, senzor položaja leptirastog ventila, aktuator minimuma, izostanak paljenja na jednoj od svjećica, probijanje visokog napona, mehanički uzroci na motoru, električna instalacija, ECU centrala, Naravno da ćete najprije ispitati sve što sam naveo kao moguće uzroke .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,8 i. - PUNO TROŠI ?

Datum objave: 19.03.2012 19:22:12
Slika
PITANJE:

Dobar dan, imam problem sa audijem 80 jaje 90 godina 1.8i! Problem je sa potrosnjom goriva i sa čok nekada se upali i odradi normalno a nekada se upali i neugasi se po dva-tri dana nekada se neplai nikako? Kako da otklonim kvar?

ODGOVOR:

Sami nećete moći otkloniti kvar jer za to nemate uvjete , potrebnu servisno dijagnostilčku opremu ni znanje. Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, lambda sonda, mjerač mase zraka, senzor položaja zaklopke snage, probijanje visokog napona , loša iskra na svjećicama, tlak goriva, injektori, električna instalacija motora, mehaničke neispravnosti motora .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D E90 - ULJE U INTERCOOLERU ?

Datum objave: 19.03.2012 19:17:16
Slika
PITANJE:

Postovanje Imam bmw 320d e90, 2006 god 110kw. Nedavno sam uvezao automobil a sad primetio ulje na interkuleru. Zamenjena je gumica na crevu od turbine medjutim i dalje vlazi. Interesuje me da li je potrebno uraditi remont turbine ili zameniti interkuler. Auto dobro vuce i za sada nema problema, ali zelim da preduhitrim moguce vece kvarove. Molim vas za sto hitniji odgovor. POZDRAV

ODGOVOR:

Ako je potrošnja ulja menja od 0,2 l na 1.000 km , tada ne treba ništa raditi . Ukolkio je potrošnja ulja mnogo veća , uzrok može biti turbina ili motor . Ako su istrošeni ležajevi turbine , ulje može dolaziti do intercoolera . Ako su istrošeni klipni prstenovi nastaje isti efekt a to je da opet ulje dolazi do intercoolera .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,1 i. - UGRADNJA JAČEG MOTORA ?

Datum objave: 19.03.2012 07:54:32
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, imam Peugeot 206 1,1 2004.g. s čijim motorom sam prešao nekih 140 000, nakon čega je došlo do kvara i oštećenja motora do te mjere da je isti zamjenjen. Drugi motor je iz karamb. P206 SW 2003.g sa 67 000 i zapremine 1,4 na koji su svi vanjski priključni dijelovi preseljeni s motora 1,1. Sve to sad super radi ali identično kao 1,1 bez očekivane razlike u snazi, pretpostavljam jer je i ECU ostao nepromjenjen i sad radi prema parametrima 1,1 iako je 1,4. Pokušao sam promjeniti računalo originalnim iz vozila odakle je i motor uz prisutnost njegovog ključa te pokrenuti motor ,ali bezuspješno. Daljim informiranjem nailazim na to da nije baš tako jednostavno pa me sad zanima Vaše mišljenje i eventualno rješenje situacije kako bi motor proradio u svojoj punoj snazi, i kakve posljedice može imati ako sve ostane kao sad (potrošnja,mehanički kvar, nepravilnosti u radu...)? Hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Ako ostane sve kao sada ne bi trebalo biti nekih problema . Jedino bi trebalo napraviti eko test i vidjeti da li su ispušni plinovi u granicama normale. Naravno da postoji razlika između upravljačkog kompjutora za motor 1,1 i. i za motor 1,4 i. Radi toga motor ne dobiva potrebnu količinu goriva a razlika je i u mapi na EPROM-u upravljačkog kompjutora. Rabljeni kompjutor se može ugraditi ali ga prije toga treba dekodirati . Druga varijanta je ugradnja potpuno novog kompjutora kojemu nije aktiviran zaštitni kod ( Code ) . Možda bi bilo dobro rješenje s dekodiranim rabljenim ispravnim kompjutorom .

na vrh Povratak na vrh