Danas je: 31.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

BMW 320 D - ULJE IZ AUSPUHA ?

Datum objave: 29.03.2012 18:35:46
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Moj problem je sa bmw 320 150ps u jednom periodu kada upalim nakon 10 sekundi javise siv dim i smrdi na izgorelo ulje i jaga isturiram on izbaci garež i napravi jednu fleku na zemlji i kasnije se skoro i ne primjeti ništa u vožnji ALI juče u vožnji nagloje zadimio ono pravo oblak kad stisnem gas slabo prima a začujese fijukanje upalilamise lampica od ulja i staosam uljemije curilo na auspuh .UNAPRJED HVALA

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu najprije treba obaviti kontrolu turbine a nakon toga treba pregledati mehaničko stanje motora . Na motoru izmjerite kompresiju ili napravite test propuštanja cilindara. Uzrok je ili jedno ili drugo .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO CLASSIC 1,4 i. - MOTOR TROŠI PUNO ULJA ?

Datum objave: 29.03.2012 18:29:09
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Polo Classic, godište 98, benzinac. U posljednje vrijeme kad jače stikam gas, izlazi bijelo-plavkasti dim. Ulja troši cca 1 litru na 1000 kilometara. Vožnja je uglavnom gradska, male kilometraže. Do sada je prešao 142000 kilometara. Što bi mogao biti uzrok dimu i koliko je potreban brzi pregled? Hvala,

ODGOVOR:

Na kilometraži koju ste naveli najčešći uzrok potrošnje ulja su vodilice ventila . Postupkom uređenja glave motora može se riješiti ovaj problem . Prilikom uređenja glave motora mijenjaju se vodilice ventila, bruse se ventili , radi se obrada siceva ventila , brusi se glava motora . Nakon toga se zamijene kompletna brtvila glave i motor je opet spreman na dugi rok . Prije bilo kakvog zahvata predložio bih pregled motora .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - KLIMA NE RADI ?

Datum objave: 29.03.2012 15:35:35
Slika
PITANJE:

Postovani,imam problem s klimom u golfu 2,naime kad upalim klimu(danas prvi put nakon2-3 mjeseca)kompresor normalno upali medjutim ekspanzioni ventil i cijev sto vodi u isparivac(cijev visokog pritiska)su skroz hladni a posebno cijev koja se nakon minute dvije rada cak pocme smrzavati,dok je crijevo niskog pritiska toplo,molim Vas da mi kazete sto bi trebalo bit kvar,unaprijed hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; dehidrator ( sušač ) , ekspanzioni ventil, začepljenje između isparivača i kpmpresora, kondenzator. Visokotlačni dio mora biti ravnomjerno topao na dodir a niskotlačni dio mora biti ravnomjerno hladan na dodir. Visoki tlak treba biti od 12 do 20 bara a niski tlak od 1 do 4 bara. Provjerite po potrebi sve komponente sustava . U pojedinim slučajevima dolazi do začepljenja radi nečistoča koje stvara kompresor i radi neredovite zamijene dehidratora .

na vrh Povratak na vrh

VOLVO 343 VARIOMATIC - OTKLONJEN KVAR NAKON DUGO VREMENA !

Datum objave: 26.03.2012 08:10:03
Slika
PITANJE:

Postovani! zelim samo da Vam se zahvalim na savjetu koji ste mi poslali 15.03.2012.god. vezano za moje skromno vozilo VOLVO 343 Variomatic. Zahvaljujuci Vasem savjetu,koji ste mi dali na ovoj stranici ,vozilo koje sam vodao po Sarajevu od majstora do majstora citavu godinu nisam imao rezultate, a sada nakon Vaseg objasnjenja ja sam postigao to da moj VOLVO ni kada je bio mlađi za deset godina nije radio ovako kako sada radi.Od srca Vam hvala. Invalid bez penzije iz Sarajeva

ODGOVOR:

Poštovani , raduje me činjenica da sam svojim skromnim savjetom pomogao da otklonite problem koji ste imali na Vašemu vozilu . Sretnu i ugodnu vožnju Vam želim .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,3 CDTI - KAKO STAVITI MOTOR U FAZU ?

Datum objave: 28.03.2012 13:24:51
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim za pomoć imam Opel corsu iz 2006 1.3 cdti problem je sljedeći kako motor stavit u fazu prilikom mjenjanja lanca i zatezača. Unaprijed hvala!!

ODGOVOR:

Za točan položaj faze motora koristi se set od šest specijalnih alata . Navedeni alati blokiraju radilicu, bregaste osovine i točno definiraju sve položaje faze motora. Ako tekve alate nemate , tada morate razraditi vlastiti sistem koji će Vam garanzirati da je motor točno u fazi . Mi u servisu koristimo navedene alate jer bez njih nastaje greška u fazi motora .

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,4 i. 12 V - I NAKON POPRAVKA MOTOR LOŠE RADI ?

Datum objave: 28.03.2012 13:04:45
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić,imam problem sa FIAT Bravom 1.4 12v.Auto je sa plinom,a prilikom posjeta serviseru plina isti mi je rekao da ne može podesiti rad motora jer nešto ne štima ili sa ventilima ili karikama.Odlazim kod svog mehaničara,skidanje i brušenje glave,ventili u redu samo "pošlajfani",karike i bregasta u redu,a nakon sastavljanja i paljenja motor opet kao i prije ovog zahvata "prducka"na ispuh i majstor 14 dana nije rješio problem,a auto je kod kuće u garaži.Meni se čini da čak ne radi jedan klip.Mehaničar je rekao da je provjerio i lambda sondu,senzor okretaja motora,nove svjećice i jednostavno ne zna šta mu je i zašto onako neuglađeno radi.Unaprijed se zahvaljujem i drago mi je da u ovoj našoj surovoj stvarnosti i problemima sa polovnim autima ima netko ko može pomoći makar i besplatnim savjetom.Pozdrav!

ODGOVOR:

Na samom početku moram reći da dijagnostika motora nije odrađena stručno i do kraja . Nabrojiti ću sve preduvjete koji moraju biti ispunjeni da bi Vaš motor ispravno radio na benzin . Mehaničko stanje motora mora biti zadovoljavajuće . To znači da motor mora biti točno u fazi , da kompresija motora mora biti veća od 11 bara, da motor ne smije uvlačiti zrak kroz neispravne brtve i priključke na usisnoj grani. Drug preduvjet je da sustav elektronskog ubrizgavanja bude potpuno ispravan .  Dijelovi sustava su pojedini senzori motora, regulator tlaka goriva, injektori, mjerač mase zraka, aktuator minimuma, TPS senzor zaklopke snage, električna instalacija motora, ECU centrala. Na kraju ostaje samo sustav za stvaranje iskre na svjećicama. To su svjećice, kablovi, bobina . Kada se otklone svi kvarovi na sustavima koje sam upravo opisao , najvjerovatnije će i motor na plin dobro raditi .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 i. - KAD SE UGRIJE , NE PALI ?

Datum objave: 28.03.2012 08:46:41
Slika
PITANJE:

SKODA OCTAVIA 1.6 LX 97-98 GOD.... Postovanje...Uzeo sam skoro Skodu Octaviu...vozio sam je 15 dana...sve je uredno bilo do neki dan kad su mi poceli problemi sa paljenjem...Automobil pali dobro kada je hladan...al cim ce ugrije ili cim ga duze vozim,pokusam ga izgasiti i ponovo upaliti nema sanse samo vergla...volio bih da mi odg sto trebam tacno raditi...Tehnicki pregled je prosao bez greske prije 20 dana...Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Problemi s paljenjem mogu nastati radi slijedećih razloga : akumulator, elektropokretač, ECT senzor, MAP senzor, TPS senzor zaklopke snage, RPM senzor radilice, filteri, niski tlak goriva, nečisti injektori, loša iskra na svjećicama, aktuator minimuma, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, upravljačko računalo motora .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 DCI - GDJE NESTAJE RASHLADNA TEKUĆINA ?

Datum objave: 27.03.2012 19:20:11
Slika
PITANJE:

Renault Laguna 2,2 gubi rashladnu tekučinu. Od propisane razine, svaki drugi dan padne razina za 2 cm. Bio sam u servisu, pogledali su i ona ne odlazi u tom času. Pod garaže je obično vlažan pa kod pregleda razine, vidim da je opet bilo gubitaka. Vodena pumpa je stara 2 godine. Da li se gubici tekučine stvaraju kod brtvi na glavi motora? Hvala!

ODGOVOR:

Uzrok curenja sigurno postoji samo ga treba znati otkriti . To je najbolje napraviti na servisnoj dizalici jer se tada vide sva kritična mjesta na kojima može nastati propuštanje . To su pojedine brtve , cijevi, hladnjak, pumpa vode, termostat, radijator grijača .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i. - DRUGI MOTOR NE PALI ?

Datum objave: 27.03.2012 19:10:31
Slika
PITANJE:

dobar dan,,imam opel astru 1.6i 98.g F,promjenio sam motor,stavio od corse 98.g 1.4i i nece da mi pali,svijećice nedobivaju struju,u cem bi moga biti problem?Hvala

ODGOVOR:

Osnovni problem je u električnoj instalaciji , senzorima i kompjutoru motora . To nije isto na Vašemu vozilu i na Opel Corsi . Postoji bitna razlika u električnim shemama i upravljačkom kompjutoru motora .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 166 2,4 JTD - NE PRIMA GAS ?

Datum objave: 27.03.2012 19:05:33
Slika
PITANJE:

Imam alfu 166 2,4 jtd(129 kw), prije nekog vremena uključila mi se greška motora, dijagnostika je pokazala problem s mjeračem protoka zraka, i auto je počeo loše raditi, naime prilikom kretanja, povremeno se dešavalo da ne prima gas, jednostavno bi lagano išao bez ikakve snage, a onda iznenada primio gas i neko vrijeme vozio normalno. promijenio sam mjerač protoka zraka(stavio orginalni bosch), međutim opet se dešava da auto povremeno pri kretanju ima iste probleme. tu nema pravila u intervalu, vozi recimo 2-3 dana bez problema i onda odjednom na semaforu, pogotovo ako je mala uzbrdica jedava krene, vozi tako 30-40 sekundi i onda kad primi gas naglo ubrza uz izbacivanje oblaka crnog dima.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu mogu postojati brojni uzroci radi kojih motor nema potrebnu snagu i radi kojih ne prihvača gas . Nakon detaljnog ispitivanja na motoru mogao bih točno navesti što je neispravno . Moguće neispravnosti su : filteri, suženje na usisnim kanalima, djelomično začepljenje auspuha, senzor pedale gasa, dize, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine Wastegate, sustav za regulaciju turbine, senzor apsolutnog tlaka MAP, solenoidni ventil EGR-a , mehanički dio EGR-a , senzor položaja ventila EGR , dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, ECT senzor, senzor temperature goriva, senzor bregaste osovine, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. 16V - GUBI SNAGU ?

Datum objave: 27.03.2012 18:54:47
Slika
PITANJE:

izvinjavam se zanimam me imam fiat punto 2000 god, 1200 kubika 16V motor. gubi mi snagu pri dodavanju gasa preko 50 kilometara na cas gubi i u prvoj kad krecem gubi naj vise posle malo bolje al nema snage kao sto je ima . zahvalan u napred

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu mogu postojati slijedeće neispravnosti : filter goriva, nečist rezervoar, niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, MAP senzor, potenciometar leptirastog ventila, senzor bregaste osovine, loša iskra na svjećicama, mjerač protoka zraka, lambda sonda, mehaničko stanje motora ( faza , kompresija ) , električna instalacija motora . Najbolje bi bilo da najprije obavite ispitivanje na motoru . Na taj način ćete točno saznati što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI PD - VELIKO ZACRNJENJE ?

Datum objave: 27.03.2012 15:49:13
Slika
PITANJE:

Ne prolazi eko test. Poštovani imam Škodu Octaviu 1,9 tdi pd, 2006g, sa 44000 km. Problem je na tehničkom pregledu jer svaki put mi kažu da jedva prolazi zbog zacrnjenja. Inače gotovo 90% je gradska vožnja a i auto potroši cca 0,60 ulja od izmjene do izmjene. Drugih problema nema osim da ponekad u drugoj brzini zna koji put cuknuti. Probao sam ga prije tehničkog propuhivati na obilaznici 140km u 4. brzini ali nema promjene na ekotestu. Ne znam što učiniti dali stavljati aditiv ili tome slično molim vas za savjet. Hvala

ODGOVOR:

Na Vašem motoru se može otkriti uzrok radi kojega je povećano zacrnjenje . Međutim potrebno je obaviti kompletnu dijagnostiku motora . Najčešće neispravnosti su : filter zraka, EGR ventil, dize, senzor temperature usisanog zraka, senzor temperature motora, djelomično začepljenje auspuha, tlak turbine, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - PADA BROJ OKRETAJA ?

Datum objave: 26.03.2012 21:05:01
Slika
PITANJE:

poštovani imam problem na mercedesu c 220 cdi w 203 automatik iz 2001 godine, događa mi se to da kad je motor hladan u vožnji pri laganom gasu na otprilike 1400 do 1800 okretaja okretaji počmu padati za nekih 300 400 okretaja pa se vrate ali jako kratko traje jedva sekundu,čim dam malo gasa taj zvuk nestane,a isto tako kada držim lagano gas npr u 3 brzini na blagoj uzbrdici se čuje neko drobljenje negdje,u euroline mi nemogu otkloniti kvar jer ga na dijagnostici ne pokazuje, a rađen mi je automatski mjenjač tj kompletan je stavljen nov i ne pokazuje grešku na mjenjaču. sad neznam jeli to nešto opasno da nebi nastala veća šteta.... unaprijed hvala

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba sumnjati u motor a ne u mjenjač koji je novi . Moguće neispravnosti su : prisutnost zraka u gorivu, filter goriva, dize, mjerač mase zraka, senzor pedale gasa, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor tlaka turbine, MAP senzor, EGR ventil, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 i. - BIJELI DIM ?

Datum objave: 25.03.2012 23:11:37
Slika
PITANJE:

Postovanje i hvala vec unaprid za odgovor..nedavno me bmw 525i e 34 24V 89 godiste pocea malo zezat da kazem...kad dam gasa izade bijelog dima,ali ne puno i izbacuje vodu ili ulje ni sam nisi dokucija sta...zasto izbacuje bijeli dim i koji je problem ako izbacuje vodu,a koji ulje..ulja ima,vode ima sve je uredno... i jos jedno pitanje ako moze.. kad ga ostavin da radi u leru...i stisnem malo gasa điri mu se normalno dignu i onda lagano pada i umisto da ostane na 1000 đira on padne ispod jos i drzi 2-3 sek i ugasi se,a i dogodilo mi se kad bi onu sajlu ispod haube povuka malo da se cuje gas ostala bi mi na 2000 okretaja i tako bi stajalo?volija bi da mi sve odgovorite..hvala..pozdrav iz splita

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu , moguće neispravnosti su : loše mehaničko stanje motora , brtva glave motora ( bijeli dim ) , kompresija, propuštanje na usinom kolektoru, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, senzor radilice, senzor bregaste osovine, aktuator minimuma, električna instalacija motora, tlak goriva, regulator tlaka goriva, električna instalacija motora, loša iskra na svjećicama, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 170 CDI - VISOKOTLAČNA PUMPA ???

Datum objave: 25.03.2012 22:56:52
Slika
PITANJE:

Mercedes A klasa 170 cdi 1999g Poštovani, nedavno sam mijenjao podloske na diznama koje su mi propustile i tijekom toga dao sam ispitati dizne za koje su mi kazali da su dobre.Nakon odlaska iz radionice primjetio sam da auto slabije vuce i da u petoj brzine ne ide preko 3500 okretaja(150 km/h).Vratio sam se kod istih da vidimo u cemu je problem i kazali su da je s njihove strane sve korektno napravljeno i moguce da ne radi senzor protoka zraka ali da nemaju dijagnostiku za moj tip automobila.U autu mi nije javljalo nikakve greske.Nakon sto sam uspio naci dijagnostiku bacilo mi je dvije greske: 1.senzor protoka zraka 2.pritisak goriva iz pumpe Nakon ocitovanja gresaka iste su mi obrisali i tijekom rada auta kod njih vise se nisu pojavljivale ali tokom kratke voznje opet se pojavio isti problem.Kazali su mi da trebam novu bosch pumpu koja bas nije jeftina. Zanima me vase misljenje o navedenim greskama i dali uzimati polovnu?Mozda znate kod koga je najbolje otici? Hvala. Ivan

ODGOVOR:

Ako niste sigurni da je neispravno ono što su Vam rekli nakon dijagnostike , tada je najbolje zatražiti još jedno stručno mišljenje . Teka kada budete sigurni što je neispravno , možete razmišljati o popravku . Popravak povjerite servisu od povjerenja . Možete ugraditi i rabljenu visokotlačnu pumpu ako je ispravna .

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 i. 16V - TEŠKO ŠALTA RIKVERC ?

Datum objave: 25.03.2012 22:50:28
Slika
PITANJE:

Opel Tigra 1.4 16v problem sa prebacivanjem brzina.. Dakle dok je hladan sve je to ok, ali kad se vozim ,alo duze i kad stanem pa moram presaltat u rikverc to uzasno zvući, neki pricaju da mi fali ulje al ja bi to i provijerio ali posto je tigra mala i sve natrpano naprijed oko motora neznam kak doc do tog mjeraca ulja tj. di se nalazi na kojoj strani tak da ne raskapam obje strane bezveze... Unaprijed hvala!!!!!

ODGOVOR:

Kontrolni čep za ulje je uz lijevu poluosovinu , ima šesterokutni oblik potreban je ključ nasadni 13 mm . Prije toga provjerite samu spojku .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 202 KOMPRESOR - BRISANJE GREŠAKA ?

Datum objave: 23.03.2012 13:33:03
Slika
PITANJE:

gospodine Meicu zamolicu da mi pomognete oko mog Mercedesa w 202 200 kompresor 1999 god.problem je da auto ne ide nema ono ubrzanje i ponekad se cuju detonacije kad pritisnem naglo papucu za gas to se desava kad auto treba da ubrza i onda ga nesto uspori kao da nema snage kao da nema 192ks.Ponekad se desi kad vozim normalno auto povremeno radi neramnomerno.A ince stalno dobro upali i u mesto super radi ali kad trba da ubrza ili puca ili ne ide.Prvi put kad sam ga nosio u servs rekli su mi da motor ima greske i to su izbrisali ali opet isto.Drugi put kad sam bio u servis tester je pokazao da je senzor RADILICE i sad neznam sta da radim zato vas molim za vasu POMOC i SAVJET mnogo vam hvala pozdrav.

ODGOVOR:

Ako su na motoru prisutne greške kao što ste rekli , problem se ne rješava brisanjem tih grešaka nego zamjenom ili doradom neispravnih dijelova. Na primjer , ako je neispravna bobine , kako Vi zamišljate da možete neispravnu bobinu osposobiti ili popraviti ako izbrišete snimljenu grešku bobine ne mempriji računala motora. ??? Vašim vozilom se treba baviti stručnjak i profesionalac a ne neki priućeni mehaničar . Najprije treba ispitati mehanički sustva motora, nakon toga sustav elektronskog ubrizgavanja, nakon toga sustav za stvaranje iskre na svjećicama i na kraju sustav za upravljanje motorom . Nakon takvog ispitivanja točno ćete znati što je sve neispravno . Kada budete znali što je sve neispravno rješenje nije brisanje nego popravak i zamjena neispravnih dijelova. Nadam se da Vam je sada nešto jasnije .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. - TROŠI PUNO ULJA ?

Datum objave: 23.03.2012 13:19:48
Slika
PITANJE:

Poštovani, Prvi put Vam se obraćam i nadam se odgovoru. Hvala Vam unaprijed na tome. Imam Opel Astru G16, Z16XE, 2002. godište, (karavan). Kod mene je od 2010. godine i do danas nisam imao problema sa autom. U zadnja 2-3 mjeseca primjetio sam da je auto na niskim obrtajima počelo da trza da bi sve kulminiralo malo težim paljenjem. U servisu su mi rekli da je u pitanju bobina i svjećice, te samo to prije dva dana zamjenio. Nakon zamjene stanje je dosta bolje. Međutim, potrošnja ulja je naglo skočila. Ulje (GM-ovo 5W-30) sam mijenjao na svakih 15.000 km, i u proteklih godinu i po dana između zamjena ulja auto je trošilo nešto malo iznad 1/2 litre. U toku ove hladne zime (auto je bilo vani), potrošnja je naglo skočila. Od poslednje zamjene prešao sam 10.000 km (2/3) i već je potrošio negdje blizu 2 litre. To je za mene veliko iznenađenje, pa me interesuje Vaše mišljenje. Da li gore napisani problemi sa trzanjem imaju bilo kakve veze sa potrošnjom ulja i šta mi preporučujete? Hvala Vam uneprijed na odgovoru. S poštovanjem, Radulović Jovica Modriča, BiH

ODGOVOR:

Trzanje koje ste opisali nema direktne veze s potrošnjom ulja ali može imati indirektne veze ako je loša kompresija. Vaš motor može trošiti ulje na dva na čina, kroz vodilice ventila ili kada su istrošeni klipni prstenovi i cilindar . Provjerite mehaničko stanje motora i po potrebi sanirajte potrošnju ulja koja je velika .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,1 i. - NAKON GENERALKE LOŠE RADI ?

Datum objave: 22.03.2012 18:37:45
Slika
PITANJE:

imam fiat punto 1.1 98godina,radjena generalka motora svjecice orginalne kablovi novi ali nisu kablovi za elektronsko paljenje pa me zanima to dalije problem jer auto trza pri dodavanju gasa ima bucan i ubrzan rad motora i poprilicno dosta trosi za tako mali motor oko 7 litara,zanima me imali nesto na sto bi mogi da mi skrenete paznju u leru motor se stresa nema ravnomjeran rad prekida,pozdrav

ODGOVOR:

Navesti ću što sve treba ispitati a to je : faza motora, podešenost ventila, falš zrak na usisnoj strani motora, senzor temperaturemotora, aktuator minimuma, tlak goriva, nečist rezervoar, MAP senzor, mjerač protoka zraka, potenciometar laptirastog ventila, kablovi za svječice, bobine, elektronika paljenja, lambda sonda, ECU računalo motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,6 i. - PARA ISPOD HAUBE ?

Datum objave: 22.03.2012 18:22:37
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine Meicu.Nadam se da mi mozete pomoci.Imam audi a3 1.6 2001 god.Posle krace vozne od 10 km primetio sam paru koja izlazi iz haube ,kad sam otvorio haubu video sam da je rashladnu tecnost izbacio na posudu za rash. tec. ,tada je izgubio oko 1,5 lit koju sam dolio.Da napomenem da je temperatura bila oko 92 sto je iranije tako drzao, termostat je otvorio, nima mesanja sa ulem, zamenio sam cep koji je bio ostecen isada imam sledeci problem temperatura je normalna, nivo rashladne tecnosti se vrlo malo povecava posle voznje mozda nekih 5-6 mm medjutim kada polako odvrcem cep odmah posle vozne(auto je ugasen) tecnost naglo raste u posudi da imam osecaj da ne zatvorim da bi izbacio sigurno dosta tecnosti da li je normalno da ima toliki pritisak u sistemu

ODGOVOR:

Kada je motor zagrijan ne smijete otvartai čep ekspanzione posude jer je rashladni sustav pod tlakom . Važno je slijedeće : ako u vožnji temperatura motora ne prelazi 95°C , ako motor ne izbacuje rashladnu tekućinu na čep, ako na auspuhu nema bijelog dima , motor Vašega vozila je ispravan .

na vrh Povratak na vrh