Danas je: 30.01.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

IVECO 35 S - PUKLA RADILICA ?

Datum objave: 21.04.2012 18:17:17
Slika
PITANJE:

iveco 35s12 uradita generalka druga specijala nakon 7000 km puklo koljenasto vratilo na 4 klipu bez zaribavanja ležajeva .žašto-molim savjet

ODGOVOR:

Najčešći uzroci su konzole glavnih ležajeva radilice, greška u samoj radilici , odstupanje od osi simetrale same radilice .  Radi toga  se javljaju vibracije u rotacionom gibanju radilice, veliko oprerećenje i zamor materijala . Provjerite gnijezda glavnih ležajeva bloka motora i ako ima odstupanja ugradite drugi blok motora ili drugi motor .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,9 D - MOTOR SE IZNENADA UGASI ?

Datum objave: 20.04.2012 16:14:26
Slika
PITANJE:

Poštovani gospidine Meiću! Ranije sam Vam se obraćala i Vi ste me dobro posavjetovali u vezi plavog dima - u pitanju su bili grijači! Sad imam opet problem koji traje oko mjesec dana. Imam reno clio II 1,9 D, 47kw-2001.Naime, pri malom broju obrtaja(ler,prva,druga)motor loše radi-kao da mu dodajem i puštam gas.To se osjeti i u kabini i vani. Majstor ,koji nam inače održava auto, je pregledao filtere, zraka u gorivu nema,neki senzor, kompjuterskom dijagnostikom i ništa nije mogao naći.Pretpostavio je da su dizne,a on to ne radi. Juče se ugasio u leru(prvi put)-upalila se lampica grijača. Ugasila sam i upalila ponovo i nastavila vožnju. Nakon 5 min.upalile su se sve lampice i auto se ugasilo u vožnji. Jedva sam zaustavila(nizbrdo, a kočnice nisu radile). Nakon toga sam par puta palila,a auto se gasilo.Napokon sam upalila i bez problema došla kući. Majstor ga ne može danas primiti,pa Vas molim da mi objasnite gdje je nastao kvar. Unaprijed se zahvaljujem na odgovoru!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba pregledati sustav dobave goriva ( rezervoar , filter goriva, dize, cijevi dovoda goriva ) ako jeto dobro može se krenuti u slijedeće ispitivanje i to : senzor radilice, sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer ) , visokotlačna pumpa, električna instalacija motora , mehanički uzroci u motoru . Nakon dobro obavljenog ispitivanja koje sam spomenuo sigurno ćete otkriti kvar.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - POVREMENO NEMA SNAGE ?

Datum objave: 19.04.2012 13:47:41
Slika
PITANJE:

postovani,pratim vas sajt cesto ali ne nalazim svoj problem medju vasim odgovorima,posjedujem passata tdi 96kw 2001 i imam problema s njim,nedavno mi je auto pocelo trzati negdje nakon 2500 obtaja i tako neko vrijeme i stalo je,da bi zatim opet se pojavio taj problem ali nedugo zatim auto uopste nece da ide mislim nema jacine kao da nema turbine,nece da ubrzava uopste pa bi vas molio ako bi mi mogli reci neki konkretan odgovor,auto ima negdje 240000 predjenih kilometara..lijep pozdrav

ODGOVOR:

Točan uzrok radi kojega motor prekida i radi kojega nema snage se može znati tek nakon dijagnostike Vašega vozila . Moguće neispravnosti su slijedeće : senzor pedale gasa, EGR ventil, nečist rezervoar, filteri, mjerač mase zraka, senzor temperature motora, vakum pumpa, regulacioni ventil turbine, sustav za upravljanje turbinom , dize , električna instalacija motora, senzor radilice, senzor položaja pedale kočnice, upravljačko računalo motora .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - ZAŠTO SE MOTOR GASI ?

Datum objave: 18.04.2012 08:50:34
Slika
PITANJE:

postovanje gospodine . imam problem na ford fokus 1.8tdci 2002god.gasi se u voznji stane minut upali i ide dalje na dijagnostici pokazalo senzor radilice ja promjenio i opet isto ponovo promjenim senzor radilice i opet isto ponovo pokaze senzor bregaste i njega promjenim i opet isto sta ti mislis. pozdrav

ODGOVOR:

Nije dobro da jedna osoba radi dijagnostiku motora a druga da otklanja kvarove . Na taj način se događa da zamijenite dio koji može biti ispravan . To se upravo dogodilo i Vama . Kada se očita kvar senzora radilice , uzrok ne mora biti baš senzor radilice nego nešto drugo . Moguće neispravnosti su : konektor senzora radilice, električna instalacija od motora do upravljačkog kompjutora motora, kompjutor motora, zrak u sustavu goriva, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, dize, senzor temperature motora, mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 1,6 HDI - SPOJKA ?

Datum objave: 17.04.2012 17:24:03
Slika
PITANJE:

Poštovani Imam auto Peugeot proizveden 2005. godine koji je prešao 65000 km. Radi se o vozilu Peugeot 407 1,6 HDI – VF36D9HYB21353099. U posljednje vrijeme dok radi motor ponekad ne mogu ubaciti u brzinu. Otkrio sam da ako ugasim auto pomaknem ručicu mjenjača nekoliko puta , upalim i ponovo ga mogu voziti i mjenjati brzine. Pitanje dokle. Po nekim dostupnim informacijama potrebno je zamjeniti korpu kvačila, lamelu kvačila i dvomaseni zamašnjak. Možete li mi objasniti zašto sve ovo treba zamjeniti? Što bi mogao biti očekivani kvar? LP Damir Šplajt Kutnjački put 13 Zagreb damir.splajt@vip.hr 091-2704986

ODGOVOR:

Lamela , korpa kvačila, potisni ležaj i dvomaseni zamašnjak su jedna cjelina ili jedan sklop . Preko navedenog sklopa se prenosi okretni moment motora na pogonske kotače . Uloga sklopa je da omogući komforno mijenjanje stupnjeva prijenosa . Svaki Valsnik vozila može taktizirati i zahtijevati da se zamijeni samo neki od spomenutih dijelova ( radi uštede ) . Međutim praksa je pokazala da se ne isplati taktizirati jer se može dogoditi da nakon zamjene lamele i korpe nakon kračeg vremena otkaže i zamašnjak . Tada se opet treba demontirati mjenjač , poluosovine, i sve potrebno . Naravno da je to opet dodatni ( nepotrebni ) trošak . Kada se demontira mjenjač , tada se jasno vidi stanje svih dijelova o kojima sam govorio . Za dodatne informacije možete me nazvati na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TD - VIBRACIJE MOTORA ?

Datum objave: 16.04.2012 16:01:24
Slika
PITANJE:

Pozdrav Imam Golf 3 1.9 TD iz 1993 god. Pali iz prve bez problema, ali kad motor radi, mnogo drma. Vibracije u pocetku su velike na volanu i ostalu,kad je u ler-noltoj brzini. U voznju vibracije nestaju, ali opet se javljaju kad stanem i je u ler. Narocito vibracije su velike na hladnom vremenu nego vrucem (vremenu). Posle duze vreme vibracije malo se smanjuju, ali u vecoj brzin iz nad 70 km/h motor je bucnji. Evo prilog video-snimak: Video motora: http://www.youtube.com/watch?v=Wpx-LtmGqbQ&feature=youtu.be Video volanu: http://www.youtube.com/watch?v=hGdW0DK04NY&feature=youtu.be Zahvaljujem Vam se sa poshtovanjem!

ODGOVOR:

Vibracije motora koje ste opisali mogu nastati radi slijedećih razloga : nejednolika kompresija motora, lošiji učinak jednog ili više cilindara, dize, nosači motora, ispušni sustav, visokotlačna pumpa . Pregledom Vašega vozila lako se može utvrditi što je uzrok vibracija i odmah se može predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO KALOS 1,4 i. - MOTOR NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 15.04.2012 17:21:38
Slika
PITANJE:

Pozdrav, vozim Kalos 2005 godište 1.4 8V, počeo mi je koji put trzat, ali lagano u vožnji, meštar mi je rekao da trebam kabele svjećica zamjenit jer iskre kada u mraku gledaš u upaljen motor. Nisam ih mjenjao odmah i tako vozim već 8 mjeseci, nekidan kad sam upalio auto tresao se u radu, kad sam otvorio haubu treći kabel s lijeva je bacao iskru vanka (kao da nije radio jedan cilindar). Kupim kabele, spojim po redu kako su i stari spojeni, međutim više ne pali, samo vergla u nedogled, vratim stare kabele ne pali niti sa njima više. Šta mi je radit? I još da spomenem, kabel koji je bacao iskru okolo kad sam ga ištekao po svjećici je bio kao neki bijeli prah (kreda).

ODGOVOR:

Ako ste dobro stavili kablove za svjećice ( točno po redoslijedu ) i ako motor neće učaliti moguće je da je pregorila bobina ili kompjuter motora . Loši kablovi za svjećice mogu izazvati kvar kompjutora motora . Zatražite da Vaše vozilo pregleda najbolji stručnjak i neka predloži rješenje .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - NE MOŽE PREKO 3.000 o/min

Datum objave: 15.04.2012 17:14:04
Slika
PITANJE:

postovanje,pitanje: nedavno sam kupio golf iv tdi 2000g,66kw. preslo 1400000km,redovno servisiran, prilikom voznje na autoputu nisam uspio dostici zeljenu brzinu,tj kao da auto nema snage,drzim papucicu gasa do kraja i dugo sam vozio dok nije dostigao nekuh 140km/h,naravno kratko sam vozio i vratio se doma,pokusao sam prvom i drugom brzinom da startujem al opet nisam mogao postici zeljeno ubrzanje,nego se lagano pokrenuo kao da je tempiran na 3000 obrtaja,molim savjet,unaprijed se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu najprije treba ispitati sustav dobave goriva, sustav za upravljanje motorom , mehaničko stanje motora i nakon toga se može dati točan odgovor na Vaše pitanje . Moguće neispravnosti su : mjerač mase zraka, ventil za rasterećenje turbine, senzor tlaka zraka, sustav za regulaciju tlaka turbine, senzor pedale gasa, EGR ventil, regulator količine goriva, dize, filteri, nečist rezervoar, visokotlačna pumpa, začepljen auspuh, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 B5 1,6 i. - MOTOR TEŽE PALI ?

Datum objave: 15.04.2012 16:59:57
Slika
PITANJE:

Poštovani, najprije se iskreno zahvaljujem na dosadašnjim savjetima i nesebičnoj pomoći. Na svojem vozilu Audi A4 B5 1997.god motor 1.6i ADP imam slijedeci problem: auto na paljenju duže "vergla", te ne pali uvijek "na zub" (nije do alternatora ili akumulatora), već sve češće i češće treba nekoliko sekundi da bi upalio. U slučaju kada kod paljenja vergla, kada upali, osjeti se izraziti miris benzina i na auspuhu jače dimi bijeli dim. Miris benzina je izrazit dakle svaki puta kada na paljenju vergla, te se miris osjeti i nekoliko minuta dok je auto u leru. Čini mi se (nisam potpuno siguran) da je do problema sa paljenjem i kasnije dimljenja došlo nakon što su čišćene benzinske diznice na vozilu. auto je uredno održavan na redovnim servisima, te je nedavno mijenjano: visko na ventilatoru hladnjaka, svjećice, kablovi svjećica, termo-prekidač na glavi motora, čišćen i dijagnostički podešavan leptir gasa, itd. Imate li kakav savjet ili uputu kako točno utvrditi razlog kvara i što je za provjeriti i učiniti?

ODGOVOR:

Motor može teže paliti radi nekoliko razloga i to : loša iskra na svjećicama ili izostanak iskre na svjećicama, premala količina goriva na injektorima, izostanak goriva na injektorima, mehaničko stanje motora . Najbrži način je da u momentu kada motor ne pali utvrdite da li je uzrok iskra na svjećicama ili količina goriva na injektorima . Ako je iskra na svječicama loša , ispitivajte dalje sustav paljenja . Ako je iskra na svjećicama dobra ispitivajte sve komponente sustava ubrizgavanja . Uz to provjerite i vrijeme ubrizgavanja goriva ( kod hladnog motora to treba biti oko 15 ms ( mili sekundi ) . Ako je dobro i jedno i drugo ispitajte mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT PARTNER 1,6 HDI - UGASI SE U VOŽNJI ?

Datum objave: 15.04.2012 15:36:09
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić molim Vas za pomoć u vezi sa mojim Peugeot Partnerom iz 2008 god.radi se o motoru HDI 1,6 90 KS sa 90000 km.Nekoliko mi se puta ugasio u vožnji ito skoro svaki put kad bih razvijao veću brzinu npr.iz 3u4 brzinu pri 80,90 km na sat.Upali se žuti signal dijagnostike i auto se ugasi.Potrebno mi je dvadesetak min.da ga ponovo upalim.Uovlaštenom servisu su na kompjutoru očitali povremena greška pad tlaka goriva i prominili filter goriva,senzor tlaka goriva ali problem nije riješen.Molim Vas da me uputite šta dalje raditi,da se ova situacija riješi.unaprijed hvala i srdačan pozdrav.

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba dati opet šansu servisu da otkriju kvar a to je najlakše kada motor ne može upaliti . Moguće neispravnosti su : dobavna pumpa, nečist rezervoar , zrak u sustavu goriva, imobilajzer , filter goriva, relej dobavne pumpe, solenoid za regulaciju tlaka goriva, visokotlačna pumpa, dize, senzor radilice, električna instalacija motora, relej ECU centrale , ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 2,0 GTI - MOŽE LI TDI UMJESTO GTI ?

Datum objave: 13.04.2012 14:28:43
Slika
PITANJE:

dobar dan,jeli moguce u golfa III 2.0 gti 8 ventila ubacit 1.9 tdi 110 ks motor,ako je sta bi sve tribalo minjat,hvala

ODGOVOR:

Moguće je samo se ne isplati , jer se uz takav motor treba ugraditi i brojni drugi sklopovi i dijelovi, mjenjač, hladnjak, auspuh, komande za šaltanje, instrument ploča , turbina, rezervoar , električna instalacija i još mnoge druge stvari .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,4 i. - POVIŠENI BROJ OKRETAJA ?

Datum objave: 12.04.2012 15:07:44
Slika
PITANJE:

Auto je Golf 3 1.4i 1997 godina. Ima 293 000km. problem je u ne opadanju okretaja u vožnji, dakle, izbacim ga iz brzine pri vožnji i okretaji padnu samo do 1600. Kada stanem, pustim kočnicu, okretaji padnu na 900 (kada je motor topao). Također, kada usporavam s mjenjačem "u brzini", pri određenim okretajima kao da klapna gasa zatvori do kraja i osjeti se jače kočenje motorom, i odjednom otpusti kao da dodam gas. Prilikom šaltanja iz niže u višu ista stvar, ostaju okretaji stalno na 1600. Promijenjene svijećice (NGK BUR6ET), kablovi, razvodna kapa i rotor. Klapna gasa ne zapinje i očišćena je kad sam stavljao drugu usisnu jer je ispucala iznutra i lupkala. stavljena je od pola 1.4i. Bio na dijagnostici, nema erora. pokazuje da je temp motora 45°, znači da trebam promijenit termostat a to ću ovih dana. I primjetio sam da mi je puklo crijevo "iberlaufa" ali mislim da to nema veze s tim. Motorić ler gasa?? Evo video da vidite o čemu se radi u vožnji. Hvala http://vimeo.com/39909574

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, termostat, aktuator minimuma, elektronski upravljački sklop zaklopke snage, senzor tlaka zraka, nekontrolirani ulaz zraka u usini kolektor , senzor temperature usisanog zraka, električna instalacija motora , ECU centrala . Stručnim pregledom vozila može se točno otkriti kvar ili kvarovi i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 CDTI - NITKO NEZNA ŠTO JE MOTORU ?

Datum objave: 12.04.2012 09:01:09
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, Ja Vam se stvarno izvinjavam jer stvarno i jesam naporan i dosadan, ali ja stvarno ne znam kome vise da se obratim, pa se kao davljenik hvatam za slamku... Napisao sam ovdje jako puno i molim Vas da procitate ako mozete, cilj je bio da Vam sto podrobnije opisem problem.. Unaprijed Vam se zahvaljujem.. Vozio sam auto svugdje, od ovlastenih servisa, preko lokalnih mehanicara, do jos ovlastenih servisa.. Najradije bih Vama dosao, ali ste mi jako daleko.. Naime imam problem sa Opel Astrom 1.7 CDTI (Z17DTH motor sa 100KS i 160 000 predjenih kilometara, uvezena iz Francuske), da kada su mi obrtaji ispod 1900 i naglo stisnem gas cuje se neki zvuk.. Kao neki metalni cvak, kao da se pokolje nesto u motoru.. i izbaci mi dim na auspuhu.. nekad crn, nekad siv, nekad bijel, a nekad ga ni ne bude.. Prije tog zvuka auto vuce ali nije to to.. nakon njega auto pravo povuce, kao sto i inace ide.. Ako auto drzim iznad 2000 obrtaja i sta god da radim (ukoliko je zagrijan motor) tog zvuka nema.. Medjutim ukoliko je hladan, zna mi se desiti i na vecim obrtajima.. Takodje desilo mi se par puta da kada sam izlazio sa sporednog puta na glavni i izleti mi auto iza krivine i onako na kvacilu dam jaci gas, zvuk se ponovo cuje, dim je tu.. Takodje kada je hladan motor pojava je ucestalija nego kada je zagrijan.. Ukoliko auto gazim, saltam na 4000 i onda pokusam da izazovem taj zvuk (spustim auto na niske obrtaje i dam gas naglo), zvuka nema.. nakon nekog vremena normalne voznje, zvuk je ponovo tu.. Ovlasteni Opel servis je lupao kao maksim po diviziji.. Te treba cistiti EGR ventil (ociscen, kazu funkcionise, sve ok).. krenem kuci, ista stvar.. odem ponovo kazu sad da treba cistiti usisnu granu.. ocistim, opet ista stvar.. odem ponovo kazu vakuum senzor pritiska turbine treba cistiti.. ocistili.. ista stvar.. treba ga zamijeniti.. zamijenim, ista stvar.. Sad vec odlucim da promijenim servis i odem u drugi ovlasteni servis.. Sjedne sef servisa u auto sa mnom, na leru ga onako hladnog isturira na nekih 3000-4000 o/min i svaki put kada bi pustio gas i ponovo ga stisnuo, taj zvuk bi se cuo.. uradio je to tako 10-ak puta i zvuk je nestao.. on je i dalje turirao, ali nista.. Kaze ovo je nosac motora (nosac motora uzrokuje dim na ispuhu i da nakon tog zvuka koji izazove nosac motora auto bolje povuce :S ).. Vidim da su i ovi strucni i okanim se toga, ali nakon sto ga je on isturirao, tog zvuka nije bilo nekih 20-ak kilometara iako sam se trudio da ga izazovem.. nakon nekog vremena ponovo se javio.. (ove avanture su me kostale oko 600€ a problem je tu) Na kraju se naljutim, nadjem lokalnog mehanicara i zaposlim ga da odredjuje odakle dolazi zvuk dok ja turiram auto kao ovaj prethodno navedeni sef servisa.. Ustanovili smo da zvuk dolazi iz predjela oko cepa za ulje (skroz lijevo na motoru kada se stoji ispred auta).. Znaci podrucje 1. cilindra, 1. dizne itd itd.. Nasao sam i dosta Opel Astri H 1.7 CDTI (Z17DTH 100KS i sa puno manjom kilometrazom) sa istim problemom.. Ovdje ima i citava tema u kojoj se opisuje ovaj problem.. Iako je stara, niko nije rijesio ovaj problem.. navodno su im rekli da je to normalno.. To sve je opisano ovdje: http://www.opelclub.hr/forum/viewtopic.php?f=81&t=20696 Ja licno ne mislim da je ovo normalno i molim Vas da mi pomognete ukoliko mozete.. Zahvalan sam Vam samo na tome sto ste procitali mail..

ODGOVOR:

Postoje kvarovi i neispravnosti na vozilima od kojih stručno osoblje servisa " boli glava " jer nisu tipični i zato se teško otkrivaju . U svojoj praksi sam imao sličan problem sličnog zvuka i vibracija motora . Nakon više dana ispitivanja i istraživanja došao sam do zaključka da je problem u samom motoru i da je mehaničke prirode . Tu svoju tvrdnju sam rekao vlasniku vozila i predložio što trebam dalje raditi . A predložio sam da kompletno rastavim motor i ispitam sve dijelove u rotirajućem i alternativnom gibanju . Naravno naveo sam i trošak takvog ispitivanja koji nije bio mali . Vlasnik vozila se složio s mojim prijedlogom . Nakon što sam kompletno rastavio motor i obavio sve potrebne kontrole i mjerenja otkrio sam uzrok . Utvrdio sam debalans na radilici radi kojega su se stvarale vibracije i buka motora . Obavili smo potrebne dorade i balansiranje radilice, složili motor i nakon toga postigli odličan rezultat . Iz ovoga možete izvući zaključak . Da li ste i Vi spremni dati servisu " odriješene ruke " da se na takav način bavi Vašim vozilom bez obzira na troškove koji će tada nastati  ? 

na vrh Povratak na vrh

ROVER 416 1,6 i. - MOTOR SE GASI NA SEMAFORU ?

Datum objave: 12.04.2012 08:15:12
Slika
PITANJE:

Postovanje! Molim vas za savjet... Imam Rover 416 si , 81kw, benzin, 1998godina Naime pri zaustavljanju na semaforu nakon sto je motor najnormalnije radio,ugasio se uz podrhtavanje i nije primao gas...upalio sam vozilo i nastavio vožnju ali nakon 500 metara ne prima ponovo gas i gasi se... Nakon nekoliko minuta(5-10) ponovo palim najnormalnije i vozim oko 2km i opet isto... Dali Vi možda znate u čemu je problem? Unaprijed hvala Krešimir..

ODGOVOR:

Točan uzrok radi kojega se motor gasi i radi kojega ne prihvača gas mogu točno navesti nakon dijagnostike motora . Ovom prilikom mogu samo navesti najčešće kvarove radi kojih se to može događati a to su : izostanak iskre na svjećicama, filter goriva, niski tlak goriva, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja leptirastog ventila, EGR ventil, aktuator minimuma, električna instalacija, propuštanje na usisnom kolektoru, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A8 4,2 i. - MOTOR SE GASI ?

Datum objave: 11.04.2012 22:58:34
Slika
PITANJE:

Imam Audi A8,god.1996,motor4,2 benzinac sa tiptronik mjenjačem i problem sa gašenjem motora pri kočenju.Naime,kad kočim i auto se zaustavi,vrlo često se motor ugasi,kao kod ručnog mjenjača kad ne pritisnete spojku. Dijagnostika je pokazala kvar stop prekidača te sam promijenio oba prekidača na pedali kočnice i to 2 puta ali uzalud.Također sam promijenio i glavni kočioni cilindar sa servom i ventil ler gasa ;bez uspijeha.Obišao sam sve majstore u Zadru i nitko ne zna rješenje.

ODGOVOR:

Niste bili u servisu koji se može s uspijehom baviti problemima na Vašem vozilu i zato to još niste riješili problem gašenja motora. Na Vašem vozilu treba obaviti slijedeća ispitivanja : mehanički sustav motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav za upravljanje motorom, sustav za upravljanje mjenjačem . Ovoga časa ne bi koristilo ako bi Vam nabrojio trideset i više mogućih uzroka .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA CLASSIC 1,4 i. - TEŠKO PALI ?

Datum objave: 11.04.2012 19:21:25
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam Opel Astru clasic 1,4 benzin/plin 2001 godina stariji tip. Imam problem sa paljenjem kad je hladan pali iz prve bez problema.Ako ga vozim 5-10 min postigne radnu temperaturu, ugasim ga na 10 min moram pokusavat 5,6puta da ga startam on samo vergla. Nekad upali iz prve nikad ne znam sto ce se dogoditi. U ocekivanju vaseg odgovora unaprid se zahvaljujem Jaksa

ODGOVOR:

Na problem s paljenjem kako ste Vi opisali mogu utjecati brojni faktori . Najbolje bi bilo obaviti ispitivanje : akumulatora , elektropokretača, jačine iskre na svjećicama, probijanje kablova, elektronika paljenja, tlak goriva, senzor radilice, senzor temperature motora, senzor MAP, senzor položaja leptirastog ventila, ispravnost injektora . Pregledom navednih dijelova došlo bi se do saznanja zašto motor teško pali .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 MPI - ZVUK IZ MJENJAČA ?

Datum objave: 11.04.2012 19:11:36
Slika
PITANJE:

SKODA OCTAVIJA 1.6 MPI 75kw + plin -problem sa mjenjacem- Poštovani, Posljednjih nekoliko mjeseci se cuje mljevenje kad upalim automobil dok je u leru.Nakon sto stisnem kumplug zvuk jednostavno nestane, otpustim ga zvuk se vrati.Kad se automobil zagrije zvuk se smanji, a u nekim momentima cak potpuno nestane.S vremenom se pojavio jos neki zvuk kad u prvoj dodajem gas pogotovo pri vecem naporu automobila.U pocetku nisam povezivao ta dva zvuka dok se od prekjuce nije poceo javljati i u drugoj pa sve vise i sve jace i sve slicnije onom mljevenju s pocetka teksta.Iz financijskih razloga nije mi se tek tako otvarala getriba ali mislim da cu sad biti prisiljen.Uvelike cijenim vase vrijeme koje posvecujete prilikom odgovaranja na postavljena pitanja i nadam se da mi mozete reci bar otprilike sta da ocekujem. Unaprijed HVALA, Pozdrav

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu zvuk nastaje u mjenjaču ( zupčani parovi, osovine , ležajevi ) . Najprije bih ispustio ulje iz mjenjača, provjerio u kakvom je stanju, ima li metalnih dijelova u ulju . Nakon toga bih po potrebi stavio novo ulje . Ako nakon toga ne bi bilo poboljšanja obavio bih revizju i popravak mjenjača .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 2,0 HDI - NE RADI KLIMA UREĐAJ ?

Datum objave: 11.04.2012 16:07:41
Slika
PITANJE:

Poštovanje, imam Citroex Xsara Piccasso 2.0 HDi, 2003 godište. Prešao 130 000 km. Od nedavno mi ne radi klima uređaj (automatski). Kada ga pokušam upaliti na tipku AUTO, uopće se ne čuje karakterističan klik pri paljenju i klima se uopće ne upali. Primjetio sam da se pri pokušaju paljenja kline na display-u (desno od oznake željene temperature u kabini, na mjestu decimalne točke) pojavi točkica koja se par puta upali i ugasi. Klima je punjena plinom prošlo ljeto i do nekidan je radila bez problema.

ODGOVOR:

Najčešći uzrok radi kojega ne radi klima uređaj je nedostatak rashladnog plina . Tada u sustavu klime nema dovoljno tlaka i kompresor se ne može upaliti . Na Vašem vozilu treba najprije provjeriti koliko ima plina i nakon toga staviti UV boju u sustav i potrebnu količinu plina. Tada će najvjerovatnije sustva početi raditi . Nakon 15 dana treba opet obaviti kontrolu i provjeriti da li na nekom od brojnih mjesta dolazi do propuštanja plina. Radi te kontrole se stavlja i UV boja u klima uređaj  i to je najjednostavniji način da se obavi kontrola propuštanja .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,4 i. 16V - MOTOR SE ODJEDNOM UGASIO ?

Datum objave: 11.04.2012 15:31:12
Slika
PITANJE:

Renault Megane 1,4 16V Classic 2002.g. U vožnji u jednom tremutku se čulo nešto kao usis zraka, i auto se prilikom zaustavljanja na pješačkom prijelazu ugasio. Djelatnik HAK-a napravio dijagnostiku računalom, 1 i 4 cilindar dobivaju lošu smjesu. Sutra sam ga uredno upalio, nakon nekoliko stotina metara opet isto. Odveo automobil u servis. Kompjutorska dijagnostika nije otkrila nikakav kvar. Automobil uredno vuče.

ODGOVOR:

Niste postavili nikakvo pitanje samo ste konstatirali činjenice. Servis u kojemu se nalazi Vaše vozilo treba obaviti kompleno ispitivanje na motoru a ispitati treba : mejhaničko stanje motora ( faza, kompresija, usisni kolektor ) , sustav paljenja ( iskra na svjećicama, probijanje visokog napona ) , sustav elektronskog ubrizgavanja goriva ( svi senzoori motora, davači impulsa , aktuatori, injektori, tlak goriva , računalo motora , električna instalacija motora ) . Nakon stručnog ispitivanja svega što sam nabrojio sigurno ćete znati što je neispravno i cijenu popravka . Na taj način barem mi radimo . Kvar ne otkriva kompjuterska dijagnostika nego osoba , stručnjak .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 270 CDI - MOTOR ILI MJENJAČ ?

Datum objave: 11.04.2012 12:16:47
Slika
PITANJE:

POSTOVANI imam mercedesa c 270 cdi 125 kw presao 188000 godina 2001. Auto se u zadnje vrijeme ponasa cudno tj.u leru kad stojim na semaforu ili kad sam u mjestu dok drzim papucicu kocnice auto mi mjenja obrtaje u intervalu od 500 do 1000 obrtaja i pri tom se i trese. Ima automatski mjenjac i zanima me dali je problem u mjenjacu ili motoru. Unaprijed hvala EMIN

ODGOVOR:

Problem je u motoru a moguće neispravnosti su : filteri, prisutnost zraka u gorivu, dize, senzor temperature motora, EGR ventil, senzor radilice, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, mehanički uzroci motora, električna instalacija motora.

na vrh Povratak na vrh