Danas je: 07.12.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SMART FOR TWO 0,6 i. - LOŠ RAD MOTORA I NAKON POPRAVKA ?

Datum objave: 28.12.2012 23:09:29
Slika
PITANJE:

Poštovani,imam smarta iz 2001 g.auto je dobar međutim pali mi se zuta lampica od motora a prije nego sta se upali auto malo zadrhti kao da ce se ugasiti,otisao sam elektricaru koji ga je spojio na komp i pokazalo je sondu na auspuhu,zamjenili smo je no nije bilo ipak to,pitam gsp.Horvata koji samo popravlja smart on mi kaze da je klapna na usisnoj grani koju smo promjenili,malo mi je kao bolji otkad mi je klapnu promjenio ali kada stanem s autom nakon voznje na semafor on zadrhti kao da ce se ugasiti i onda se upali lampica,primjetio sam kada mu malo gasa drzim da se onda necu upalit lampica,unaprijed vam hvala na odgovoru vise sam lud i nervozan,hvala lijepa

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogu navesti više mogućih razloga zbog kojih se pali kontrolna lampica motora i zbog kojih loše radi na leru . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , senzor temperature motora, aktuator minimuma, senzor položaja zaklopke snage, električna instalacija i konektori motora ( pad napona ) , EVAP ventil rezervoara, lambda sonda , tlak goriva, nečisti injektori, senzor radilice, ECU centrala. Detaljnim i stručnim ispitivanjem svih komponenata koje sam naveo, može se otkriti kvar , predložiti rješenje i otkloniti kvar / kvarovi .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,9 D CDTI - KOJI VENTIL DA KUPIM ?

Datum objave: 28.12.2012 07:14:01
Slika
PITANJE:

astra gtc disel 2007 žuta lampica s ključem se pali u tre nutku kad se stisne gas u vožnji za par sekundi on radi tj vozi normalno kompjuter u opelu kaže ventil za regulaciju pritiska turbine u italiji opel servis traži taj ventil ali kompjuter daje 2 ventila pod tim imenom 97219155 i 97288249 koji ventil da tražim pozdrav i hvala na odg.

ODGOVOR:

Najbolje bi bilo da Vi ne tražite nikakv ventil nego da na osnovu dijagnostike sve obavi servis . To znači servis treba obaviti točnu defektažu , ugradnju ventila i otkloniti kvar . Ako kvar ne bude otklonjen Vi niste dužni ništa platiti . Ako sami nabavljate spomenuti ventil, može se dogoditi da krivo kupite i na kupljeni dio nemate garanciju . Osim toga može se dogoditi da nakon ugadnje ventila ne bude otklonjen kvar .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - TEŠKO PALI I NEMA SNAGE ?

Datum objave: 27.12.2012 10:59:14
Slika
PITANJE:

Postovanje!Molio bi vas ako mi mozete pomoci sa odgovorom,imam vectru 97g dizel motor 2,0di.60kw Naime o cemu se radi motor mi nije htio paliti pa mi je majstor rekao da je bos pumpa,kupio sam drugu postavio majstor i sada mi u hladnim danima teze pali i motor se trese dok neuhvati a poslije na leru normaln radi ali greska je slijedeca,auto mi u voznji na 2000-2200 obrtaja jednostavno izgubi snagu i nevuce vise,tada pustim gas i ponovo lagano dam tada opet pocne vuci do tih obrtaja i tada opet gubi snagu jednostavno ne prima gas,pitao sam doticnog majstora o cemu se radi i rekao mi je da je greska do bos pumpe jer mu izbacuje gresku P1220 da ta pumpa koju sam donio da nije sto posto ispravna,ja mislim da nije to istina jer prije same promjene bos pumpe mjenjo mi je instalaciju motora jer je rekao da je instalacija pa onda bos pumpa i na kraju potrosio novac a auto mi neradi kako treba pa vas molim da mi velite sto bi moglo biti i bos pumpa je 0440504002 a takva se pumpa nemoze reparirat jer koga got sam pitao svi mi rekli da se ta pumpa ne reparira pa vas molim koja bi bila zamjenska i koji broj pumpe bi pasao da netreba opet mjenjat zbog nje instalaciju ili kompjuter,Hvala na odgovoru i sretne blagdane vam zelim

ODGOVOR:

Prema podacima koje ste naveli , visokotlačna pumpa se može reparirati . Međutim u ovom slučaju treba najprije utvrditi da li je uzrok pumpa ili nešto drugo . Ostale moguće neispravnosti su : filteri, nečist rezervoar, senzor pedale gasa, dize, mjerač mase zraka, regulacioni ventil turbine, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor radilice, djelomično začepljenje auspuha, električna instalacija motora, upravljački modul visokotlačne pumpe, mehaničko stanje motora . Kao što vidite potrebno je potpuno točno defektirati kvar , predložiti rješenje i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6i. 16V - MOTOR JE POČEO RADITI NA 5.000 o/min ?

Datum objave: 26.12.2012 20:39:57
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meic, Imam Ford focus,2001.godina,benzin,1.6 16 ventila 74 KW,motor Zetec-se. Mehaničar mi je zakjenio zupčasti remen,nakon čega je motor radio normalno.Uz krajnju neozbiljnost i ne znanje(želeći da vidi boju plamena koju baca svjećica)istu je naslonio na ventil ler-gasa.Nakon vraćanja svjećice i paljenja motora,motor je počeo raditi na 5000 obrtaja i nije mu mogao smanjiti taj broj obrtaja.Išao sam u Fordov servis u kome su pokušali to uraditi,ali bez uspjeha.Promjenili su kompletan leptir gasa,ventil ler gasa,MAF(ili MAP-senzor ispod usisne grane i anlasera),termo-senzor bregaste osovine,stavili drugi procesor motora broj 2S4A-12A650-UB(moj procesor ima broj 2S4A-12A650-UA-proizvodnja Simens)i sa tim procesorom motora auto je radilo pri paljenju na 3000 obrataja,a nakon veoma kratkog vremena broj obrtaja se smanji na 1500 i ne može manje.Pošto nisu otklonili kvar,vratili su moj procesor motora i nabrojane dijelove koje su mijenjali.Sve nabrojane dijelove sam ugrađivao na isti Ford Focus(koga posjeduje moj zet)i kod njega su normalno radili.Nismo samo probali na njegovo auto procesor motora. Pošto veoma mnogo cijenim Vaše znanje i iskustvo,molim Vas da mi odgovorite i date Vaše mišljenje,kako da otklonim postojeći kvar.Pojedini elektroničari su mi predlagali,da zamjenim kompletnu elektroniku motora,od iste tipe motora(procesore i cod brave i smatraju da će to biti rješenje).Zaista Vas molim da mi Vašim savjetom pomognete u rješenju ovog problema i unaprijed Vam se mnogo zahvaljujem,kao i na ranijim savjetima,koje ste mi davali i koji su bili uspješni.Sa velikim poštovanjem i unaprijed Vam hvala

ODGOVOR:

Motor može imati nekontrolirani veliki broj okretaja kada u motor ulazi previše goriva i previše zraka . U ovom slučaju najprije treba provjeriti mehanički sustva motora i to : propuštanje na usisnom kolektoru, propuštanje na EGR ventilu, ulazak ulja u komoru za sagorjevanje, propuštanje na bilo kojem priključku kroz koji može ulaziti zrak u usisni kolektor i motor . Drugi uzrok koji sam spomenuo je prevelika količina goriva . Količinu goriva određuju brojni faktori koje sve redom treba ispitati a to su : senzor položaja zaklopke snage, senzor tlaka zraka u usisnom kolektoru, senzor temperature usisanog zraka, mjerač mase zraka, senzor temperature motora, aktuator minimuma, električna instalacija motora ( moguće oštećenje ) , regulator tlaka goriva, injektori, niski napon kojega daje alternator, ECU upravljačko računalo motora .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,9 TDI - UPALILA SE LAMPICA ŽUTE BOJE ?

Datum objave: 26.12.2012 10:29:18
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI GOSPODINE MEIĆ,IMAM GOLFA 5 1,9TDI 2005GOD.90KS PREŠAO 135000KM PRIJE 1MJESEC UPALILA MI SE LAMPICA ŽUTE BOJE NA TABLI-GREŠKA NA MOTORU ISPUŠNI PLINOVI,ODVEZEM AUTO KOD MAJSTORA NA DIJAGNOSTIKU I POKAŽE GREŠKU EGR-VENTIL. MAJSTOR PROMJENI NOVI ORIGINAL EGR-VENTIL IZBRIŠE GREŠKU I POSLJE VOZIM OKO 100KM OPET MI SE UPALI LAMPICA ODVEZEM AUTO U MAJSTORA PRIKLJUČI GA NA DIJAGNOSTIKU POKAZUJE ISTU GREŠKU,ON IZBRIŠE GREŠKU I OPET VOZIM OKO 100KM UPALI SE LAMPICA NAKON TOGA VOZIM AUTO OKO 200KM ONA SE SAMA UGASI,I TAKO SE PALI I GASI SAMA. MOTOR VUČE ODLIČNO I RADI U PRAZNOM HODU KAO SAT JEDINO KADA SE UPALI LAMPICA UBACI GA KOMPJUTOR U SAFE MOOD ONDA OSJETIM DA MALO SLABIJE VUČE. NEZNAM ŠTO MI JE RADITI PROMJENIO SAM FILTER ZRAKA I GORIVA. S,ŠTOVANJEM I VELIKI POZDRAV.

ODGOVOR:

Najbolje bi bilo da se Vašim vozilom bavi drugi servis koji može točno otkriti kvar i otkloniti kvar . Moguće neispravnosti su : senzor tlaka zraka, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, ventil turbine Wastegate, regulator količine goriva, senzor poožaja reguilatora količine goriva, električna instalacija od motora do ECU centrale, solenoidni ventil visokotlačne pumpe, senzor temperature motora, senzor radilice, senzor temperature goriva, senzor broja okretaja, djelomično začepljenje usisnog kolektora, dize, ECU centrala motora . Kompjutoru s kojim se radi dijagnostika ne treba uvijek vjerovati .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 2,0 HDI - PROBLEM JUTARNJE PALJENJE ?

Datum objave: 26.12.2012 08:21:09
Slika
PITANJE:

Gospodine Mejic imam problem sa Xsarom 2.0HDI 66kw,a problem mi je jutarnje paljenje. Potrebno mi je dugo verglanja da bi motor sastavio a proveravo sam i grejace i relej i sve je ok.

ODGOVOR:

Postoji veliki broj mogućih razloga zbog kojih motor u jutarnjem paljenju otežano pali . Točan uzrok se može otkriti nakon testiranja i dijagnostike motora . Moguće neispravnosti su : akumulator, elektropokretač, prisutnost zraka u gorivu, filteri, dobavna pumpa, kontrolni modul grijača, senzor temperature motora, relej dobavne pumpe, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, visokotlačna pumpa, dize, EGR ventil, loša kompresija motora, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 i. - NERAVNOMJERNI RAD MOTORA ?

Datum objave: 24.12.2012 16:09:31
Slika
PITANJE:

poštovanje,imam pasat 1,8 benzinac,1989.godina,prije 2 godine napravljena prava generalna na motoru+kabeli svjećica i sl.do prije dva dana sve ok ali počeo mi je neravnomjeran rad motora-trzaji u vožnji te gašenje motora na ler gasu.Promjenio sam odmah 4 svjećice/od generalne prešao 12.000 km/i rad je bio ok jedan dan.Pregledao sam svjećice i one su cne -garave.Molim štO mi je raditi i što bi mogao biti kvar? HVALA

ODGOVOR:

Nije dobro da mijenjate pojedine dijelove na pamet bez ispitivanja njihove ispravnosti . Svakako bi bilo bolje da napravite stručno testiranje i dijagnostiku motora , nakon toga možete točno znati što je neispravno . Moguće neispravnosti su : mehanički sustav motora ( faza, tlakovi kompresije, propuštanje na usisnom kolektoru ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( kablovi, razvodna kapa, razvodnik paljenja, bobina ) , sustav ubrizgavanja ( senzor temperature motora, aktuator minimuma, potenciometar leptirastog ventila, senzor temperature usisanog zraka, senzor tlaka zraka, tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, nečist rezervoar, ECU centrala ) .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,6 i. - ZVUK LUPANJA I GAŠENJE MOTORA ?

Datum objave: 21.12.2012 10:36:15
Slika
PITANJE:

Poštovani, zahvaljujem vam se unaprijed. Ovako imam par pitanja u vezi svog osobnog vozila. Vozilo je Golf 3 1.6, 74kW AEK (101KS) 1995, benzin. 1. Ne davno sam uočio (čuo) zvuk lupanja u prednjem lijevom kotaču(bar mislim) (tuk, tuk ) prilikom skretanja u desno u vožnji bilo pri većim ili manjim brzinama, nekad sam čuo taj zvuk kad sam skretao u ljevo (ali slabije). Dok na mjestu okrećem volanom nema tog zvuka. 2. Prilikom uključivanja vozila dok je hladan sve radi normalno, te sve radi normalno kad se vozilo zagrije na svoju radnu temperaturu, ali ako vozilo ostavim isključenog na nekih cca. 30minuta kad mu radna temperatura padne, događa se da prilikom uključivanja vozila jednostavno ugasi, znači moram držati papučicu gasa na nekih 1000 RPM-a, jer ako ne držim papučicu gasa RPM padne ispod 400 i on se ugasi. Jedno mi je rješenje držati papučicu gasa dok sam u neutralnoj brzini i čekati dok on ne postigne svoju radnu temperaturu. 3. Cviljenje remenja, da li postoji neka zaštita remenja od vanjskih utjecaja (kiša, vlaga,...) ispod vozila nemam nikakvu plastičnu zaštitu, također nemam ni plastičnu zaštitu za remenje (remen klime, kanalni remen, remen serva). Još jednom vam se zahvaljujem na pomoći.

ODGOVOR:

Zvuk lupanja u kotaču stvara homokinetički zglog zbog oštećenja u samom zglobu . Uzroci radi kojih se motor gasi mogu biti brojni i to : senzor temperature motora, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, propuštanje na usinom kolektoru, aktuator minimuma, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage, mehaničko stanje motora, loša iskra na svjećicama, električna instalacija motora . Jedina zaštita koja je dobra a koje se može ugraditi na vozilo je ona koja se montira ispod motora . Takva zaštita je dobra za motor, mjenjač, električnu instalaciju i kanalne remene .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 1,4 i. - MOTOR U VOŽNJI IZGUBIO SNAGU ?

Datum objave: 20.12.2012 12:26:02
Slika
PITANJE:

Peugeot 306 1.4 2001. god. prošao 175 000 km, redovno servisiran. Odjednom u vožnji kao da su prestala raditi dva cilindra, ali glava je u redu, brtva glave i ventili također, lampice na tabli ne javljaju ništa. Stala sam odmah i primjetila da se katalizator ugrijao do usijanja. Što bi moglo uzrokovati usijanje katalizatora. Hvala

ODGOVOR:

Katalizator se može pregrijati zbog djelomičnog začepljenja , zbog povećane količine goriva koja jednim dijelom ulazi u ispušni sustav, zbog greške u paljenju smjese . Motor može izgubiti snagu zbog brojnih razloga i to : začepljenje katalizatora, niski tlak goriva, nečisti injektori, filteri, izostanak paljenja na jednom ili više cilindara, probijanje visokog napona, bobina, senzor položaja zaklopke snage, senzor tlaka zraka, senzor radilice, gubitak kompresije na jednom ili više cilindara, ECU centrala motora . Najprije treba ispitati : mehaničko stanje motora i ispravnost ispušnog sustava zbog mogućeg začepljenja .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - NEUGODNE VIBRACIJE ?

Datum objave: 20.12.2012 08:56:08
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam ford focusa 2003 god 1.8 TDCI 115 KS. Radjen je servis, zamijenjen zupcasti kais, spaner zupcastog, mikrokaisi. Nakon servisa, nakon par dana su se pocele pojavljivati cudne vibracije. Vibrira plastika u obadvoja prednja vrata, te plastika ispod sofersajbe. Volan vibrira kada se tek upali motor (hladan motor), pa se onda smiri. Vibracije su narocito izrazene od 800 - 1500 obrtaja. Otprilike oko 2200 obrtaja se pojavljuju drugacije vibracije od ovih. Isao sam ponovo u servise, ali nisu nista nasli. Mijenjali su desni nosac motora,te zamajac koji je bio los, kako kazu, ali se vibracije nisu uklonile. Da li vi mozete dati vase strucno misljenje usljed cega se pojavljuju ove cudne vibracije, te kako ih ukloniti? S postovanjem,

ODGOVOR:

Glavni generatori vibracija su : motor , transmisija, kotači , ostali dijelovi u rotacionom gibanju . Ako vibracije nastaju i kada motor radi na mjestu ( dok vozilo stoji ) , onda vibracije stvara motor . Svaki motor stvara vibracije i kada radi najispravnije . Te vibracije se ne osjete kada su svi nosači motora ispravni i kada se ispušni sustav ne dira karoserije . Iz ovoga možete izvuči zaključak . Na kraju želim reči da svaki bolji automehaničar može nakon stručnog pregleda Vašega vozila točno otkriti uzrok i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT RX4 2,0 i. - MOTOR RADI NA 3 CILINDRA ?

Datum objave: 19.12.2012 08:55:51
Slika
PITANJE:

imam reno rx4 2.0 benzin kupuo sam ga prije par dana ali u vožnji mi je počeo raditi na 3 cilindra tj trokira trese se nema punu snagu jedva ga upalim i to moram pod gasom u vožnji mi se pali žuta kutja izgleda kao pumpa ili reduktor sa dva priključka jedan na vrhu jedan sa strane.ima i atestiran prins plin ali neda prebacit na plin iako svijetli da vozi na plinu al ustvari je benzin jer kazaljka pada... unaprijed hvala

ODGOVOR:

Postoje dobri razlozi zbog kojih trebate obaviti detaljan pregled i dijagnostiku vozila i motora . Prvi razlog je to što ste kupili rablljeno vozilo a drugi razlog je što motor ne radi ispravno . Stručnim pregledom vozila otkriti ćete sve nedostatke na vozilu a dijagnostikom motora točno ćete otkriti sve kvarove na motoru . Ovom prilikom ću nabrojiti koji su mogući kvarovi na motoru , zbog kojih motor radi na tri cilindra . Neispravno može biti : svjećice, injektori, tlak goriva, propuštanje na ventilima, bobina, visokonaponski kablovi, upravljačka elektronika motora . Prilikom dijagnostike motora , najprije provjerite fazu motora , kompresiju , propuštanje na usisnom kolektoru .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC II 1,9 DCI - PROBLEM NA INSTRUMENT TABLI ?

Datum objave: 18.12.2012 16:58:05
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Scenik II-2003 1.9dci pojavio mi se problem na instrument tabli-kod svakog paljenja auta resetira mi se sat i trenutno prijeđena kilometraža.Inače sve drugo ok. Nadalje zna mi se desiti da u vožnji na moment izgubi gas kao da sam digao nogu s njega.To se dešava kod niskih okretaja i kad održavam brzinu.Kad se to desi moram brzo pustiti gas i ponovo pritisnuti i onda je sve u redu.Jedna situacija kad se ponavlja-kod hladnog paljenja krenem te upalim pumpicu za brisače,tu se dosta često desi ta stvar. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Problem koji imate na instrument ploči može nastati radi nekoliko razloga . Uzrok je najčešće pad napona na pojedinim dijelovima instrument ploče ili kratkotrajni prekid napajanja na dijelu instrument ploče . Najčešći kvarovi su loši kontakti na konektorima električne instalacije, velike oscilacije u naponu zbog lošeg akumulatora ili regulatora napona  , puknuće hladnog lema na instrument ploči . Prema Vašem opisu motor može izgubiti gas zbog slijedećih razloga i neispravnosti : senzor pedale gasa, senzor tlaka zraka, EGR ventil, senzor tlaka goriva, solenoidni ventil zaregulaciju tlaka goriva, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor radilice,  pojava zraka u sustavu goriva, sekundarno loš rad jedne od diza, regulacioni ventil turbine , pad napona na nekom od konektora motora . Pumpa za brisače je električni potrošač i ona također može utjecati na padove napona koje sam već spomenuo .

na vrh Povratak na vrh

BMW E60 525 D AUTOMATIC - VELIKA POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 17.12.2012 17:47:31
Slika
PITANJE:

poštovanje bmw e60 525d 2005godina 177hp automatik na bord kompjuteru potrošnja nikad manja od 11.5 litara kako god ga vozio po gradu ili otvorena cesta pošto sam tek kupio auto ne znam da li je ovo neki kvar i o čemu se radi auto radi bezprijekorno osim mala mala zadrška kod šaltanja u veću brzinu i koja je normalna potrošnja za ovakav auto vidio sam da 530d automatik troši manje hvala

ODGOVOR:

Prosječna potrošnja goriva bi trebala biti oko 7,2 l / 100 km . Ako je potrošnja goriva povećana sigurno za to postoji uzrok ili uzroci . Moguće neispravnosti su : filteri, sezor temperature motora, senzor tlaka goriva na Rail-u, kontrolni ventil za tlak goriva, regulator količine goriva, dize, senzor tlaka turbine, djelomično začepljenje auspuha, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. 16V - NESTAJE RASHLADNA TEKUĆINA ?

Datum objave: 17.12.2012 08:08:19
Slika
PITANJE:

pozdrav!imam problem s rasladnom tekucinom!dakle,radi se o renault meganu 1.6e 1996god!prije nekih mjesec dana sam zapazio da mu nestaje rasladna tekucina i to svaki put od 1-1,5l!danas se dogodilo sljedece ujutro na -16 auto je poceo kuhat da bi kasnije natocio rasladnu tekucinu oko 2litre i na 5 km nestalo je 1,5 litara rasladne tekucine!na vodenoj pumpi ne curi na kileru sastane se vidi lagano isparavanje!dihtung glave je propustio i na njemu suzi ulje pa me zanima dali moze bit da i sa uljem curi i voda!kazaljka od temperatura kao da je podivljala naglo se dize preko polovice pa naglo pada a tekucina nestaje i kad autosamo na mjestu radi!molim vas za pomoc da mi objasnite sta bi bilo i sta bi trebalo promjenit!hvala unaprijed!!! s postovanjem!!!

ODGOVOR:

Ako curi ulje na brtvi glave motora to ne znači i da brtva glave propušta rashladnu tekućinu . Kazaljka temperature ima velike oscilacije jer u rashladnom sustavu nema dovoljno tekućine . U ovom slučaju treba najprije defektirati kvar a nakon toga isti otkloniti . Mogući kvarovi su : propuštanje rashladne tekućine na : hladnjaku, na motoru, na radijatoru grijača, na pumpi, na cijevima . Na kraju kao mogući uzrok ostaje brtva glave motora .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6i. 16V - NAKON UGRADNJE PLINA , MOTOR ČUDNO RADI ?

Datum objave: 16.12.2012 10:43:17
Slika
PITANJE:

Pozdrav,stranica vam je ekstra dobra,svaka cast samo tako nastavite.Imam jedan problem sa ford fokusom 1.6 74kw g.p.2001.Poslje ugradnje plina auto je pocelo da radi jako cudno,tacnije u toku voznje kada auto stavim na ler obrtaji motora ne padaju ispod 1800 dok god se auto u potpunosti ne zaustavi.Isto se desava i na plinu i na benzinu.Prvo sto sam uradio,zamjenio sam motoric ler gasa i nista se nije promjenilo,zatm sam promjenio senzor brzine i opet nista,prije nego sto cu to sve zamjeniti auto sam vozio na dve razlicite dijagnostike koje su pokazale te kvarove i pored toga lamda sondu.Kada sam ga odvezao na trecu dijagnostiku,pokazalo je da je kvar na elektronici(racunaru) ali ja sumnjam da je to u pitanju.Moram reci i to da kad iskopcam u potpunosti senzor brzine auto radi normalno.Zahvaljujem vam se na paznji.

ODGOVOR:

Dijagnostika pomoću servisnog kompjutora ne može otkriti većinu grešaka . Za to je potrebno raditi pojedinačno ispitivanje pojedinih komponenata i dijelova . Kao što vidite i nakon nepotrebne  zamjene nekih dijelova kvar je i dalje prisutan . U ovom slučaju bi trebalo isključiti plinski sustav i obaviti testiranje i ispitivanje svih dijelova benzinskog sustava . Kada se postige da motor dobro radi na benzin, može se provjeriti i ispravnost plinskog sustava . Moj zaključak je da niste obavili stručno i detaljno dijagnostiku motora i zato je rezultat izostao . Moguće neispravnosti su : propuštanje na usinom kolektoru, pad napona na pojedinim konektorima električne instalacija motora, niski napon punjenja i akumulatora, upravljanje motorićem minimuma, senzor položaja zaklopke snage, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 1,9 JTD - LUPANJE OVJESA ?

Datum objave: 16.12.2012 10:25:44
Slika
PITANJE:

Radi se o Alfi 156 sw 1.9jtd 2005.g. Prije mjesec dana mjenjao sam prednje gornje,donje vilice,stabilizatore balans štange te selena blokove balans štange zbog lupanja ovijes. Lupanje se znatno smanjilo ali se i sada povremeno čuje udarac sa prednje vozačeve strane. Npr.na 10 km iste relacije gdje ima i ležečih pol.lupit če 1-2 puta,a ponekad neče nikako. Na volanu ne osječam luft,na letvi nema tragova ulja. Šta bi po Vašem cjenjenom mišljenju moglo biti uzrok lupanja? Kako provjeriti krajnik i sponu volana da one ne lupaju?

ODGOVOR:

Zamjenom pojedinih dijelova znatno ste smanjili lupaje ovjesa , međutim još postoje neki dijelovi koji mogu lupati . Zato treba ispitati : aksijalne ležajeve amortizera, hvatišta amortizera, krajnike spona , spone volana, klizni ležaj zubne letve, zračnost na zubnoj letvi , selen blokve prednjeg mosta, amortizeri  i sve dijelove na koje se prenose dinamički udarci s kolnika . Uzrok je lako otkriti kada je on evidentan i lako vidljiv . Međutim to nije uvijek tako i nekada treba obaviti demontažu nekih dijelova kako bi se utvrdio kvar .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,4 i. - PROBLEM ZBOG KOJEGA BIH BACIO AUTO ?

Datum objave: 15.12.2012 09:48:30
Slika
PITANJE:

postovanje, javljam se sa problemom zbog kojeg bih najradije bacio auto u otpad !!! naime radi se o renault meganu 1,4 clacic . u voznji pocme da trza kao da nestaje struje zatim neprima gas te kad stisnem kvacilo obrtaji padnu na nulu i ugasise , ponekad primjetim da motor promjeni zvuk kao da radi na manje od 4 klipa nakon sto se to desi stanem upalim auto i nastavim dalje neko vrijeme dok se isto ne dogodi ponovno ,u zadnje vrijeme sve cesce i primjetijo sam da ponisti sat na nulu kao da sam skidao akumulator , do sada sam promjenijo kompijuter , bobinu , akumulator i senzor radilice ali problem je i dalje isiti . srdacno se nadam da cete imati nekakav odgovor u vezi mog problema stoga se unaprjed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Moje mišljenje je da ste nepotrebno mijenjali neke dijelove . Isto tako mislim da niste obavili stručni pregled motora niti radili dijagnostiku . Sada bi najveća greška bila da opet na pamet nešto mijenjate bez da provjerite ispravnost pojedinih dijelova . Testiranje i dijagnostiku na Vašem vozilu treba napraviti na slijedeći način : ispitivanje mehaničkog stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru ) , ispitivanje sustava za stvaranje iskre na svjećicama ( kablovi, bobina, ulazni napon na bobinu ) , ispitivanje sustava elektronskog ubrizgavanja ( filter goriva, čistoća rezervoara, tlak goriva, injektori, regulator tlaka goriva, MAP senzor, IAT senzor, ECT senzor, senzor položaja zaklopke snage, mjerač mase zraka, lambda sonda, električna instalacija motora , EVAP ventil rezervoara ) . Detaljnim ispitivanjem koje sam spomenuo , stručna osoba uz pomoć servisno dijagnostičke opreme , sigurno može orkriti kvar i isti otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - TEŠKO PALI NAKON POPRAVKA MOTORA ?

Datum objave: 14.12.2012 18:47:58
Slika
PITANJE:

IMAM ŠKODU OCTAVIU 19TDI 66KW GOD 2003 POJAVILO MI SE DA NA PRVOM PALJENJU NE PALI MORAM JE DUGO VERGATI -PROMJENIO SAM GRIJAČE I DAO ISPITATI DIZNE ,BOŠISTA MI JE IZMJERIO PROPUSNOST NA VENTILIMA-TAKO DA SAM SREDIO GLAVU -PROMJENIO VOĐICE VENTILE BRTVU GLAVE,A USPUT SAM PROMJENIO I LEŽAJE TE KARIKE MOTORA-OVALNOST CILINDRA BILA JE U DUPUŠTENIM GRANICAMA.PONOVO SE SADA JAVLJA ISTA SITUACIJA NA PRVOM PALJENJU TREBA DUGO VERGLATI A KAD UPALI MOTOR TRESE I DAJE ZNAK KAO DA JEDAN CILINDAR NE RADI.DA BI IKAKO UPALIO MORAM ISKOPČATI KONEKTOR DA BI SE UPLILI GRIJAČI.VOZILO IMA 220000KM.UNAPRIJED ZAHVALAN ŽELJKO

ODGOVOR:

U ovom slučaju je najvažnije da je dobra kompresija motora ( niste naveli koliki su tlakovi kompresije ) . Kompresija treba biti veća od 26 bara . Ako je kompresija dobra onda neispravnost treba tražiti na drugim mjestima . Ispitajte : prisutnost zraka u gorivu, relej grijača, senzor temperature motora, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, EGR ventil, električna instalacija motora, ECU centrala motora . Podrazumijeva se da je motor točno u fazi i da ispušni sustav nije začepljen.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 D - KAD JE ZIMA NEĆE DA UPALI ?

Datum objave: 13.12.2012 23:12:50
Slika
PITANJE:

E pa ovako ovo je malo poduži problem... Kupili smo Golf 3 1996g CL 1.9 D sve super ali problem se javio prve zime neće palit ispod nule a dok je toplo normalno pali?? idemo okolo kod raznih mehaničara/električara kažu kompresija je u pitanju. Tako da napravimo generalku( jer inaće radimo traktore i automobile ali ne puno) i sve sredili čak i glava išla na ravnanje i ventili vođice ventila itd...NIŠTA!! nije pomoglo ali baš nikakva promjena auto ide ko blesav netroši ulje uopće i motor je super....tako smo nosili pumpu na repariranje i to je neuspješno jer on sada opet to isto radi znaći mjenjali smo i grijaće i sve moguće.. Znaći ugasi se lampica od grijača i on vergla i vergla i vergla i fali mu jako malo da upali ali ništa a prijašnji vlasnik je pokazao da kod paljenja treba izvući neki prekidać i toga smo se sjetili i ništa a taj prekidač je spojen na termostat vode....neznamo ćemu služi? ćim je malo toplije pali na dodir a ispod nule neće čak i elektronski čok radi nije niti to bio bih vam i više nego zahvalan da mi date neki savjet što da probam još što se tiće elektronike jer mehanika nije..samo dize nisu dirane ali to je bošist reko da netreba.. pa sad da li ima neki relej ili nešto što je moglo riknut? HVALA UNAPRIJEDVW GOLF III

ODGOVOR:

Točan uzrok zbog kojega motor Vašega vozila ne pali kada je hladno mogao bih znati nakon pregleda i dijagnostike motora . Ovom prilikom mogu samo navesti što sve treba ispitazi  to je slijedeće : faza motora, kompresija, predpaljenje, grijači dize, visokotlačna pumpa, dobava goriva do visokotlačne pumpe . Drugi uzroci ne postoje .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,9 D - I NAKON VELIKOG POPRAVKA PROBLEMI ?

Datum objave: 10.12.2012 14:26:53
Slika
PITANJE:

Cijenjeni g.Meić radi se o renault Clio II 2000 g. 1,9 D sa prijeđenih 308 tkm.Naime prije dvije godine nakon tankiranja auto je počeo u vožnji trokirat da bi se ugasio i zatim jako teško upalio, nakon trećeg gašenja više se nije dao upalit, vozio sam auto kod auto električara koji nije mogao kompjuterski dijagnosticirati kvar rekao da je do mehaničkog kvara. Automehaničar je rekao da je loš motor te da je potrebno uraditi generalku jer nabija kompresiju u karter ,urađena je polu generalka ali drugi dan motor upali iz petnaestog pokušaja odvezao nazad kod mehaničara koji je ugradio nepovratne ventile jer je pumpa ostajala bez goriva i to je tako funkcioniralo do sad kad se pojavio ponovno problem sa paljenjem motor jako teško upali i ako upali izbaci veliku količinu gustog crnog dima i nejednako radi kao da radi pod čokom s time da nema funkciju gasa i gori lampica o grijača tad moram ugasiti motor i ponovno upalit i tad sve normalno funkcionira motor kasnije u toku dana pali bez problema jedino što ga ponekad kod paljenja moram nazad gasit zbog ne funkcije gasa,isto tako u zadnje vrijeme ponekad tijekom vožnje u drugoj i trećoj brzini počinje prilikom ubrzavanja podrhtavat.Grijači ispravni, filter goriva mijenjan. Bio sam kod više majstora kao i ovlaštenog renaultovog servisa a svi oni nisu imali konkretne odgovore kompjuterska dijagnostika nije registrirala nikakve kvarove. Molim za Vaše stručno mišljenje o kakvom se kvaru radi i od čega da krenem, hvala.Srdačan pozdrav!

ODGOVOR:

Postoji nekoliko razloga zbog kojih motor može teško paliti , izbacivati crni dim , i prekidati u vožnji . Osnovni razlozi su : mehaničko stanje motora ( faza motora, podešenost ventila, kompresija, začepljenje na usisnoj grani, začepljenje auspuha ) , sustav za dobavu zraka u motor ( filter zraka, usisni kanali na glavi motora ) , sustav za dobavu goriva ( filter goriva, zrak u sustavu goriva, ragultor količine goriva, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja goriva, visokotlačna pumpa , dize, EGR ventil, električna instalacija motora ) . Kao što vidite ima toga puno . Stručnim i sistematskim ispitivanjem može se otkriti kvar . Ispitivanje treba započeti točno po redoslijedu koji sam naveo u tekstu . Na kraju mogu jedino zaključiti da pojedini servisi ili nisu znali ili nisu mogli obaviti temeljito ispitivanje koje bi dalo odgovor ŠTO JE NEISPRAVNO .

na vrh Povratak na vrh