Danas je: 07.05.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MERCEDES E 220 CDI - TEŽE PALI ?

Datum objave: 19.11.2012 17:24:56
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, prije nego Vam postavim pitanje vezano za moj automobil, želim Vam zahvaliti na ovako velikom broju odgovora koji su korisni i poučni za sve ljubitelje auto-moto tehnike i posjetitelje Vaše cijenjene stranice. Naime, posjedujem Mercedes E 220 CDI iz 1999.godine. Uvezen iz Njemačke i u mojem vlasništvu već osam godina. Servisiran redovno, izmjena ulja, filtera za zrak, gorivo...sve redovno. Apsolutno u tih osam godina nisam imao nikakvih problema. Prije 10-ak dana prilikom startanja, motor mi duže "vergla" (3-5 sekundi), i tako je prilikom svakog startanja.Kada upali motor radi besprijekorno. Grijači su ispitani i u redu su. Motor je čist i suh, dovodi goriva također.Vizualnim pregledom uvidio sam da na poklopcu motora ispod druge dize, odnosto u ležištu oko nje se nakupila jedna manja količina nafte?! Stoga bih Vas zamolio da mi date svoj savjet da li zbog te nafte oko dize nešto nije u redu s njom, pa auto duže "vergla", ili je problem u nečem drugom. Unaprijed zahvalan na odgovoru i svako dobro u daljem radu i životu Vam želim!

ODGOVOR:

Gorivo koje vidite oko dize nije uzrok ali uzrok može biti prisutnost zraka u gorivu . Navesti ću i ostale moguće razloge a to su : akumulator, elektropokretač, kontrolni modul grijača, relej grijača, senzor temperature motora, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, dize, EGR ventil, mehaničko stanje motora, visokotlačna pumpa . Uzrok bi se mogao otkriti nakon pregleda svih komponenata koje sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - KOČNICE ?

Datum objave: 19.11.2012 17:14:04
Slika
PITANJE:

vozim golf 4 tdi 1999 godište,i danas mi se upalila lampica kočionog sustava,fali ulje za kocnice.Pa me zanima dal je uredu da nadolijem ulje koje nije identicno ko ono koje je dosad bilo,znaci da pomiješam ulja ili da idem mehanicaru pa da mi ispumpa ulje i stavi novo?i kolko bi me to kod mehanicara otprilike koštalo? hvala

ODGOVOR:

U kočni sustav može te nadoliti bilo koju kočnu tekučinu koja ima oznaku DOT-4 . Ako kočni sustav propušta , to treba odmah rješavati jer se ipak radi o kočnicama . Dolijevanje ulja ne košta ništa . Cijena popravka kočnica se može točno reči nakon pregleda Vašega vozila . Kod nas je takav pregled besplatan .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 1,4 i. 16V - MOGU LI VJEROVATI SERVISU ?

Datum objave: 18.11.2012 10:54:23
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam jedan problem na Citroenu C4 1,4 16v, 2006. godište. Naime radi se o sljedećem: motor se "guši" (trokira) u leru i prisutna je greška anti-pollution fault. Auto je bio u ovlaštenom servisu - zamijenjene su svjećice. Auto je radio dobro nekih 100-150 km a onda opet isto. Vratio sam auto natrag na servis, a oni kažu da bi trebalo mijenjati brtvu glave motora. Nisam stručnjak ali ne vidim vezu između brtve glave i gušenja motora (možda se varam). U vožnji je sve u redu osim navedene greške koja je stalno prisutna. Molim za savjet šta bi moglo uzrokovati ovakvo stanje? LP

ODGOVOR:

U većini slučajeva treba vjerovati servisu i uvažavati njihove prijedloge . Ukoliko sumnjate u stručnost i dobronamjernost servisa tada nikako nemojte ići u takav servis . U ovom slučaju obavite konstruktivni razgovor sa spomenutim servisom i definirajte svoj stav . Dogovorite da ako pristanete na zamjenu brtve glave i uređenje glave motora da li ćete u slučaju neuspiješnog predloženog zahvata biti oslobođeni svih troškova s tim u vezi . Ukoliko dobijete odgovor da će takav rizik snositi servis , onda pristanite na popravak . Ukoliko servis ne želi preuzeti takav rizik , to onda nije profesionalno i nemojte surađivati s takvim servisom .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC II 1,9 DCI - POLITI BENZINOM I ZAPALITI NIJE RJEŠENJE !

Datum objave: 17.11.2012 15:22:53
Slika
PITANJE:

Poštovani, radi se o vozilu Renault Scenic II godište 2003 i sada ima 106548 km. na cca 90 tisuća km otišla je turbina koja je zamjenjena ( koštala je kao učešće za novi auto :-( ), ali ok, prije dva mjeseca auto je bio na servisu na kojem su rekli da osim redovnog servisa treba promjeniti remen, zatezače istog, jedna osać motora, letva volana, i još poneku sitnicu i to je sve navodno uredno napravljeno i plaćeno. pitam da li obzirom na kilometražu kad je bio na servisu cca 103.000 treba napraviti još nešto obzirom su bili ovlašteni Renault serviseri ( u Zagrebu jedan od servisa koji više nije samo Renault servis već i za neka druga vozila , došao sam po preporuci prijetelja ). odgovor je bio da je auto sada "miran" do sljedećeg redovnog servisa koji je obzirom na kilometražu tek nakon godinu dana.I onda nakon dva mjeseca točnije 05.11.2012 odjednom se ispod poklopca motora čuje neko lupkanje i nešto se zadimi, auto sam ugasio i zvao servisera koji je rekao da se auto došlepa u servis, što je učinjeno. nakon što su ga onako nabrzaka pogledali izvana i po zvuku motora dobijem informaciju da su otišli leteći ležajevi na radilici uz objašnjenje da je to normalno na toj kilomtraži ( haloo, pa bio je kod njih na servisu prije dva mjeseca i ništa nisu rekli o tome da treba mjenjati jer da jesu ne bi servisirao ni onaj dio jer je bio preskup ). i sad od četvrtka 08.11.2012 čekam ponudu za popravak kvara, ali ga još nisam dobio jer su navodno u gužvi. i na kraju mi jedan od dečki iz servisa onako u šapatu kažu da su sigurno oni krivo podesili kad su stavljali remen i da je zato radilica riknula ali da mi to ne može javno reći jer će dobiti otkaz. da li je moguće da se zbog krivog podešavanja remene zezne radilica ? šta da radim jer me svaki ovaka trošak baca u iskušenje da auto "polijem benzinom i zapalim" :-( jer ću izgledaimati manje troškove odvoza na otpad nego popravak istog. hvala unaprijed na vašem odgovoru lp Damir Sambol

ODGOVOR:

Ovom prilikom neću braniti struku niti servis koji je radio na Vašem vozilu , govoriti ću samo o gruboj realnosti i činjenicama . Radilica motora se nalazi u samom motoru i njezino stanje te stanje letećih ležajeva radilice nije moguće provjeriti izvana bez da se rastavlja motor odnosno bez da se demontira karter . Prema tome to nije greška servisa . Da budem precizniji , istrošenje letećih ležajeva radilice se ne može defektirati izvana, bez spomenute demontaže kartera motora . Kada se pojavi karakteristično lupanje u motoru radi istrošenja nekog od letećih ležajeva , tada je već kasno jer je već nastalo oštećenje . Ne odgovara istini izjava djelatnika servisa koji je kao razlog naveo zupčasti remen i njegovo podešavanje . To stvarno nema veze sa logikom ni činjenicama . Ukoliko želite detaljnije objašnjenje o tome i mogućim uzrocima , možete se javiti na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - POVREMENO IZGUBI SNAGU ?

Datum objave: 15.11.2012 18:42:06
Slika
PITANJE:

Poštovani, Vozim Škodu Octaviu Combi 1.9 TDI 110 ks iz 2003.g. Automobil je prešao 207 tkm. Povremeno mi se upali žuta lampica u obliku motora koja navodno signalizira neispravnost ispušnih plinova. Na tehničkom je eko test izvrstan, ispitivači se čude čistoći plinova i kažu da ni novija vozila nemaju tako dobre rezultate. U trenutku paljenja lampice, ugasi se turbina. Kratkotrajnim gašenjem i ponovnim paljenjem auta, turbina se ponovno upali, ali lampica ostaje gorjeti i tako zna ostati i koji dan nakon čega se opet ugasi. U zadnje vrijeme se lampica pali rjeđe, ali se zna dogoditi da mi se ugasi turbina, što se i u ovom slučaju riješi gašenjem i paljenjem auta. Filter zraka je gotovo nov, katalizator je promijenjen prije cca godinu dana kao i fleksibilno crijevo na ispušnom sustavu. promijenjen je i dio grane ispušnog sistema jer je puštao na spoju. Problem se je pojavljivao i prije i poslije tih zahvata. Automobil gotovo da uopće ne čađi, čak i pri jakom dodavanju gasa i odlično vuče dok se ne pojave navedeni simptomi. koji je najvjerojatniji uzrok navedenog problema? Unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Lampica koju ste spomenuli se ne odnosi na ispušne plinove nego na grešku u sustavu za upravljanje motorom . Moguće neispravnosti su : senzor tlaka zraka, ventil turbine Wastegate, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, EGR ventil, senzor pedale gasa, dize, solenoid vreman ubrizgavanja, senzor položaja regulatora količine goriva, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor radilice, ECU centrala . Nakon ispitivanja navedenih komponenata sigurno se može otkriti kvar i isti otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

NISSAN PRIMERA 1,8 i. - NISAM ZADOVOLJNA USLUGOM SERVISA ?

Datum objave: 14.11.2012 18:26:01
Slika
PITANJE:

poštovani,nemam drugog načina da saznam koji je razlog prevelike potrošnje gorovi na mom autu jer ovi servisi su katastrofalni. imam nissan primeru p12 godište 2003 (85 KW; 1769cca), problem je u tome što je do par mjeseci potrošnja goriva bila u granicama fabričkih postavki, međutim počeo je da se gasi, u servisu su mi rekli da je prljava "klapna" da su je očistili i da je sve ok. Nedugo nakon toga crkao je alnaser u ovlaštenom nissan servisu su mi rekli da će oni promijeniti četkice i ostalo jer oni orginalnog alnasera nemaju, i to i urade. U poslednjih tri mjeseca potrošnja goriva iznimno raste sada je na 13,50 l mješovite vožnje. šta da radim?

ODGOVOR:

Na potrošnju goriva mogu utjecati brojni faktori . Nije potrebno da navodim opče poznate činjenice koje Vi vjerovatno znate a to su : dimenzije guma i tlak u gumama , nepotrebni teret u vozilu, način vožnje, gustoča prometa u urbanoj sredini , blokiranje pojedinih kočnica na nekom od kotača . Drugi mogući faktori utjecaja koji su složeniji i koji se mogu otkriti samo testiranjem i dijagnostikom pojedinih kompnenata, dijelova i sklopova su : mehaničko stanje motora ( faza motora, kompresija, podešenost ventila, propuštanje na usisnom kolektoru, ispravnost auspuha ) , tlak goriva, injektori, regulator tlaka goriva, pojedini senzori motora, potenciometar zaklopke snage, lambda sonda, EGR ventil, mjerač mase zraka, električna instalacija motora, kvaliteta iskre na svjećicama, računalo motora . Kao što vidite ima toga puno , međutim svaki bolji servis bi trebao moći nakon dijagnostike motora navesti koje su neispravnosti, predložiti rješenje i navesti cijenu popravka . Ako niste zadovoljni uslugom navedenog servisa , morate jednostavno potražiti drugi kvalitetniji i profesionalniji servis .

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,0 i. - MOTOR LOŠE RADI I NA BENZIN I NA PLIN ?

Datum objave: 14.11.2012 17:42:09
Slika
PITANJE:

Postovanje imam opel omegu A 1993 sa plinom... motor jako nemirno radi na plinu a na gorivu nikako... uglavnom neradi mi pumpa goriva ali palim ga na plin i jako dugo treba da upali cc 2-3 minute verglanja... zanima me sta bi morao rjesiti da bolje pali na plin i sta da napravim zbog nestabilnog rada u leru... obrataji setaju od 500do 1000 i tako stalno neovisno dali je hladan ili topal. unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Najprije morate otkloniti sve greške na benzinskom sustavu motora a tek onda se možete baviti plinom . To znači ispitati i po potrebi otkloniti slijedeće greške na : mehaničkom sustavu motora ( faza , kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, propuštanje na ispušnom sustavu ) , na sustavu elektronskog ubrizgavanja ( tlak goriva, regulator tlaka , filter boriva, injektori , pojedini senzori motora, potenciometar zaklopke snage, motorić minimuma, lambda sonda, mjerač mase zraka, električna instalacija motora ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( kablovi, bobina, svjećice , razvodna kapa , razvodnik paljenja ) . Nakon ovoga kada otklonite pronađene greške motor će uredno raditi na benzin i imati potrebnu snagu i ubrzanje . Tada se može dogoditi da će potpuno ispravno raditi i na plin .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 GL - MOTOR MI LOŠE RADI ?

Datum objave: 14.11.2012 15:07:55
Slika
PITANJE:

poz servisu i svima ostalima koji citaju i prate ovaj sajt. Ja sam igor i vlasnik sam PEUGEOT 405GL plin benzin. Nisam nikakav majstor,ali francuze poznajem poprilicno dobro,bar ove starije modele. Inace sve sam sebi popravljam,od farbanja do mehanike i ostalog izuzev elektrike. PROBLEM! prije 6 mjeseci sam mjenjao dihtung glave,znaci skinuo sam glavu i oprao pa onda odnio na ravnanje,iako nije bila kriva znaci posve mali postotak je skinut sto znaci da je poprilicno dobra sto se tice toga,kupio sam ELRING dihtung glave,i spakovao sam motor,glavu sam stezao kilo kljucem po katalogu na tri puta do 9,800kg. RAZLOG MJENJANJA; pocelo mi se desavati da trokce kada radi,rade sve cetiri klipa,ali uvijek cinimi se kao da fali 1/4-na rada,kao kada svecica pika. mjenjao svjecice,kablove,razvodnik naj posle i bombinu,sve sam to stavljao sa pezoa koji radi kao sat,opet isto. rashladnu tecnost ne gubi,nivo ulja je uvijek dobar. kada je glava bila skinuta,rasteretio sam ventile,znaci svi su bili zatvoreni,i sipao sam benzina po njima,nijedan ventil nije propustio benzin,na svakom polju glave benzin je stojao dobrih 10 minuta. Sada me interesuje da li postoji mogucnost da negdje propusta kopresiju unutar glave,znaci kada ga mjerim,kopresija je od 12 do 12,5 od klipa do klipa nije svuda ista,ali to je u toj toleranciji,znaci ne pokazuje manjak kompresije na barometru,ali negdje se gubi prilikom rada,pali,vozi,sa malo vecom potrosnjom nego inace,i na benzinu i na plinu uvijek isto,kako se zagrijava tako gubi neki mali postotak snage,ali u sustini ide bez stajanja,i tako vec 6 mjeseci... Volio bi savjet kakav,da li bi trebalo da mjenjam glavu motora ili sta vec,ili je cak mozda sta drugo u pitanju? UNAPRIJED ZAHVALAN Ako se razumijete u

ODGOVOR:

Ako se razumijete u tehniku Vašega vozila onda trebate znati da uvijek treba navesti tehničke podatke o vozilu i motoru . Ja nisam toliko vidovit da znam koji od 6 vrsta benzinskih motora je ugrađen u Vaše vozilo . Takvi podaci su neophodni za točan odgovor . Ako je u Vaše vozilo ugrađen motor s oznakom XU5M2Z , isti ima 65 KW i 1580 ccm . Na tome motoru treba podesiti ventile 0,20 mm usisne i 0,40 mm ispušne . Faza motora mora biti potpuno točna , ne smije biti nikakvog propuštanja na usisnom kolektoru i ispušnom sustavu . Kompresija koju ste naveli je zadovoljavajuća. Ako je sve od navedenog ispravno i provjereno , može se ići korak dalje . Slijedeće što se provjerava je sustav dobave goriva i to : tlak goriva, ispravnost injektora, količina goriva na injektorima , pojedini senzori motora, potenciomatar zaklopke snage, lambda sonda , mjerač mase zraka, električna instalacija motora . Na kraju treba pregledati i sustav paljenja i to : kvalitetu iskre na svjećicama, kablove, bobinu , ECU centralu . Na žalost bez adekvatne servisno dijagnostičke opreme nije moguće obaviti provjeru ispravnosti navedenih dijelova i sklopova . Mijenjanje pojedinih dijelova za koje Vi mislite da su ispravni rijetko kada dovodi do rezultata .

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - FAZA MOTORA

Datum objave: 13.11.2012 19:04:00
Slika
PITANJE:

Postovani zdravo,imam jedno pitanje, se radi o cetvorocilindricnom motoru,kada se dovede u fazu da li je tad prvi klip u fazi paljenja i ako je to tacno,za koliko stepeni treba okretati radilicu da bi sl.klip bio u fazi paljenja i tako za sve?hvala unapred,POZDRAV

ODGOVOR:

Mogli ste navesti o kojem motoru se radi . Činjenica da li pali prvi ili četvrti cilindar ne ovisi samo o položaju spomenutih klipova nego o položaju bregaste osovine i ventila . Ako želite da pali prvi cilindar , tada ventili prvog cilindra moraju biti zatvoreni a ventili četvrtog cilindra moraju biti na tzv. vagi . Podrazumijeva se da su tada prvi i četvrti klip u GMT .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 1,8 i. - KAKO DA MANJE TROŠI ?

Datum objave: 13.11.2012 18:40:25
Slika
PITANJE:

postovanje gospodine.vlasnik sam peugeota 405,1,8 benzinac 93god.prije 3miseca sam napravija generalku na motoru i zadovoljan sam ide ka po sinama,ali sad mi vrag ne da mira pa je moje pitanje koliko utjece na potrosnju ajmo reci da ispoliram usisnu granu,stavim neki drugi jaci filter zraka,i vjerovatno stavija siri auspuh radi zvuka motora.inace sam ljubitelj samo 405 peugeota.sad trosi negdi oko 7litara otvorene normalne voznje.puno hvala

ODGOVOR:

Sve što ste naveli je samo kozmetički zahvat koji neće postići velike efekte u uštedi goriva . Sportskim filterom i modifikacijom auspuha moći ćete dobiti više na akustičnom dojmu a manje na uštedi goriva. Povezanost filtera zraka i usisne grane treba biti što direktnija i što više glatka , bez otpora strujanja ( Power Tube ) .  Uz to treba provjeriti sustav elektronskog ubrizgavanja i vidjeti dali su ispravni svi senzori davači, injektori, lambda sonda . Uz to se može koristiti ulje za motor 5W30 a u sam motor bi trebalo staviti sredstvo za amanjenje trenja u motoru a u mjenjač također . Poliranje kanala ako imate volju možete također napraviti . Obratite pozornost i na dimenziju guma.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F 1,4 i. - MOTOR ZATRESE PRILIKOM KRETANJA ?

Datum objave: 11.11.2012 18:41:07
Slika
PITANJE:

1. Poštovani imam Opel Astru F 1.4 i , motor 44kWh (125000 km) . Sve je bilo OK dok mi nije mehaničar promijenio korpu i lamelu, jer nisam mogao ubaciti u nijednu brzinu. Korpa i lamela je bila u redu 2-3 mjeseca, ali kada se auto duže vozi i zaustavim se na uzbrdici i pokušam krenuti motor se tako zatrese kao da nema niti jedan nosač motora (samo 1. brzina i rikverc), a u vožnji je sve ok. Vratio ga mehaničaru koji je utvrdio da je bila ta nova korpa i lamela neravna i stavio je novu. Bilo u redu 4-5 mjeseci, a sada opet isto kada vozim od 2.-5. brzine ok, ali prva i rikverc kada stanem a motor je dosta ugrijan na radnu temperaturu (zatrza-poskoči 4-5 puta dok ne otpustim 100% spojku, a tada 2-4 brzina sve ok, znači samo kad stanem i želim krenuti sa ugrijanim motorom). 2. Još nešto sada mi povremeno kao da se na trenutak zaguši kad želim krenuti a recimo čekam na semaforu, dam 2-3 puta gas i sve je ok (možda filter zraka, svjećice, nečisto gorivo?. I da li znate koji je zazor svjećica za moju Astru

ODGOVOR:

Ako osjetite trzaje prilikom kretanja naprijed ili natrag tada su mogući uzroci slijedeći : lamela potisna ploča, potisni ležaj, vilica potisnog ležaja, vodilica potisnog ležaja , zamašnjak, loš dosjed mjenjača na motor ( odstupanje od paralelnosti ) , poluosovine i zglobovi poluosovina . U rijetkim slučajevima to mogu biti i nosači motora .  Teško je vjerovati da su dva nova seta spojke bila neispravna . Zato treba posumnjati i u ostale dijelove koje sam spomenuo . Motor može ostati bez snage ( zagušenje ) radi slijedećeg : tlak goriva, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, senzor položaja zaklopke snage , MAP senzor, ECT senzot, IAT senzor, lambda sonda , loša iskra na svjećicama , kablovi, bobina, mehaničko stanje motora . Kada se ispitaju spomenuti dijelovi , otkriti ćete uzrok .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC II 1,9 DCI - MOTOR OSTANE BEZ GASA I CRNI DIM ?

Datum objave: 11.11.2012 11:53:46
Slika
PITANJE:

Poštovanje, vlasnik sam automobila marke Renault Scenic II 1.9 dCi 120 ks, 2005 godina, automobil je prešao 119000 km, redovno je servisiran u odličnom stanju. Međutim u zadnje vrijeme mi se javljaju određeni problemi na automobilu. Prilikom vožnje automobil mi odjednom ostane bez gasa na 2-3 sekunde te je nakon toga sve normalno (to se ne događa učestalo, dakle ne svaki put nego npr. u 10 dana 2 puta), primijetio sam također da mi prilikom naglog dodavanja gasa crni dim (samo pri naglom dodavanju gasa) izlazi iz auspuha te kao laik sumnjam da je to povezano s EGR ventilom? Također mi je neovisno o tome (jer mi je ovaj problem od prije), dogodilo se da mi pregara osigurač od START/STOP sustava u glavnoj kutiji kod motora. To se također ne događa često (ne uvijek), automobil upali sve je normalno, automobil ugasim i idem ga pokrenuti ne želi upaliti te zatim provjerim osigurač (25A), osigurač je izgorio te nakon promjene osigurača automobil upali normalno. Dakle taj problem se događa (valjda) prilikom paljenja automobila pretpostavljam da je nešto s anlaserom (četkice ili automat) to su mi u servisu kao moguć uzrok rekli preko telefona. Nalazim se na otoku pa mi nije baš jednostavno ići u servis (ali namjeravam) te me zanima da li ste se susretali s nekim od navedenih problema te bi Vas milo da mi odgovorite išta da napravim. Unaprijed se zahvaljujem. Ante Selak Selak.mail@gmail.com

ODGOVOR:

Navedeni osigurač može izgarati kada neki od potrošača (  koji dobivaju struju preko spomenutog osigurača ) vuče preveliku struju . To može biti automat elektropokretača, električna instalacija ( najčešće povećani prelazni otpori ) te ostli potrošači na tome osiguraču . Uzroci radi kojih motor ne reagira na gas i radi kojih s estvara crni dim mogu biti : filteri, nečist rezervoar, MAF senzor, dize, EGR ventil, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine Wastegate, senzor temperature usisanog zraka, senzor temperature motora, dobavna pumpa, regulator količine goriva, senzor talaka goriva, senzor pedale gasa, visokotlačna pumpa, ECU centrala motora . U ovom slučaju potrebno je jednostavno s puno pažnje obaviti dijagnostiku motora .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 147 1,6 i. 16V - VARIRA BROJ OKRETAJA MOTORA ?

Datum objave: 11.11.2012 11:33:24
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI. Imam jedan problem sa Alfom 147 1,6 16V 2008.Nedavno je na 75000km napravljen veči searvis tj. mijenjao sve remene ,pumpu vode,ulje....Problem je u tome što je minimum pre jak i oscilira između 1500,1200,800 okretaja te na komp., ukazuje na grešku " P1177 ".Nedavno je očiščen i ileptir usisa,kad mehaničar otkloni kvar na komp., motor radi odlično i spuste se okretaji ali nakon nekog vremena opet isto.Zamolio bih vas da mi napišete šta predstavlja kvar P1177,dali je sonda lambada,MAP senzor,leptir usisa.......Dali se može MAP senzor očistiti tj kako isprobati koji je u biti problem. UNAPRIJED ZAHVALJUJEM NA ODGOVORU

ODGOVOR:

Šifra greške P1177 je vjerovatno očitana nekim univerzalnim uređajem i može značiti bilo što . Logično bi bilo da za tumačenje očitane greške P1177 pitate osobu koja navele tu šifru greške . Uzroci koji mogu utjecati da motor mijenja broj okretaja 0d 800 o/min do 1.500 o/min su : propuštanje na usisnom kolektoru, senzor temperature motora, aktuator minimuma, tlak goriva, regulator tlaka goriva, filteri, potenciometar leptirastog ventila, EVAP ventil rezervoara, lambda sonda, MAF senzor, IAT senzor, injektori, kompresija motora, električna instalacija motora, ECU centrala motora . Možete očistiti MAP senzor kao i ostale senzore ali to gotovo nikada ne dovodi do rješenja .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 2,0 HDI - PREVELIKO ZACRNJENJE ?

Datum objave: 10.11.2012 14:08:50
Slika
PITANJE:

Dobar dan.Posjedujemo xsaru picasso 2.0 hdi,66kw 2005.g.Na tehničkom pregledu prilikom naglog dodavanja gasa do max okretaja govore mi da ne zadovoljavam eko norme.Ukoliko se gas daje u intervalu ccdo 2,3sekun. tada je zacrnjenje 0.38 a i manje.Auto radi normalno,pali na -18 potrošnja normalna,snaga uredu.Na servisu nisu uočene nikakve greške kopjutera.Pretežito vožnja po gradu,supruga je vozi nježno

ODGOVOR:

Motor može stvarati veliko zacrnjenje radi više razloga i to : nekupljena čađa u usisnoj grani i auspuhu ( gradska vožnja ) , filter za zrak, EGR ventil, MAF senzor, dize, IAT senzor, ECT senzor, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, mehaničko stanje motora ECU centrala . Na Vašem vozilu treba obaviti kontrolu dijelova i sklopova koje sam spomenuo, točno defektirati neispravnost i otkloniti kvar . Ako se rvis nije otkrio nikakve greške , to ne zanči da ih nema .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,4 TDCI - 1.000.000 POSJETITELJ

Datum objave: 06.11.2012 12:47:23
Slika
PITANJE:

Posjedujem Ford Fiestu 1.4 tdci iz 2005. godine (3v). Od nedavno prilikom uključivanja ventilacije sa dotokom friškog zraka iz vana u kabini čujem pištanje, koje se pojačava kako se uključuje veća brzina puhanja. Također pištanja nema ako je otvoreno bilo koje od stakala ili vrata, odnosno ako je ventilacija podešena isključivo na ubutarnju cirkulaciju zraka. Malo sam istraživao odakle taj čudan zvuk i prilično se iznenadio kada sam uočio da isti potječe iz predjela odamh ispod trećeg štop svjetla i to isključivo kada su vrata prtljažnika zatvorena (strujanje zraka na tom mjestu je prilično intenzivno). Otvaranjem vrata prtljažnika pištanje i strujanje zraka prestaje. Kako zatvaram vrata prtljažnika, odnosno kada su ona već gotovo u najdonjem položaju pištanje i strujanje zraka ispod trećeg štop svjetla se naglo pojačava, da bi najintenzivnije bilo kada su vrata prtljažnika zavorena. Moja je pretpostavka da se prilikom uključivanja ventilacije sa dotokom friškog zrak povečava količina zraka koja se nalazi u kabini i isti negdje mora izaći da bi ušao friški zrak itd. Čini mi se da kod mene taj zrak baš ne izlazi tamo gdje bi trebao, odnosno izlazi tamo gdje mu je najlakše. Molim vas vaše mišljenje kako riješiti ovaj problem. Unaprijed zahvaljujem i svako dobro. Pozdrav, Bruno

ODGOVOR:

Čestitamo na osvojenoj nagradi koju ste dobili kao milijunti posjetitelj naše stranice . Nagradu možete realizirati u našem servisu prema dogovoru.

Drago mi je da ste Vaš problem na vozilu u vezi ventilacije već riješili . .                                                                            

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - DA LI DA VJERUJEM SERVISU ?

Datum objave: 09.11.2012 10:20:11
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim Renault Lagunu 1.9 DCI, 2002. Vozim velike relacije, ukupno je prešla 227000 km. Jučer mi se u vožnji pojavilo jednoliko lupkanje u motoru. Stao sam u roku od 500-injak metara, zvuk je bio jednoličan, kao kuckanje, a auto nije izbacio nikakvo upozorenje o kvaru. Nakon sto me vučna služba odvezla kod mehaničara on nije mogao odredit točan kvar, već je htio potpuno otvoriti motor da vidi što je. Rekao je da je iz njihovog iskustva velika vjerojatnost da je otišao ležaj na radilici, ili "bolcna" na 4. klipu. Zanima me Vaše mišljenje što napraviti, jer on me traži da uradi veliku generalku motora, što bi prema njegovim procjenama došlo oko 10000 kuna. Isplati li se uložiti toliki novac u auto koji je kupljen rabljen?

ODGOVOR:

Ako vjerujete u stručnost i profesionalnost Vašeg mehaničara onda ćete prihvatiti rješenje koje je predložio . Ako ne vjerujete , onda ćete zatražiti još jedno stručno mišljenje . Na Vašem vozilu se ne može napraviti generalni popravak motora za 10.000,- kn . Kada se radi popravak motora , treba napraviti sve po pravilima struke i u najvećoj klasi kvalitete . Motor mora biti nakon toga pouzdan i siguran . Nije važno da li se taj motor ugrađuje u vozilo staro 1 godinu ili 20 godina , u oba slučaja on mora biti besprijekorno uređen .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,4 i. 16V - LUPANJE IZ MOTORA ?

Datum objave: 08.11.2012 08:11:42
Slika
PITANJE:

Postovani, naišao sam na vašu stranicu na internetu i pročitao puno zanimljivih odgovora. Nadam se da ćete pomoći i meni. Vlasnik sam GOLF-a IV 1.4 16V, 1999. 120.000 km, prvi vlasnik. Redovno sam odlazo na god. servise kod ovlaštenog VW servisa u gradu. Kao što vidite iz priloženog auto se ne vozi puno. Moji problemi počinju kad je auto bio star 5 god. i pređenih 48.000 km. Auto je iznenada počeo trošiti ulje (2 l na 1000 km). U servisu su me uvjeravali da je to ok i stavili su novo gušće ulje. Nakon pređenih 850 km, ostajem totalno bez ulja i u servisu dijagnosticiraju puknuće bloka motora!!!??? U servisu mi ne priznaju garanciju, jer je prošlo pet godina. Šaljem e-mail u tvornicu VW u njemačku, obrazlažem točno sve okolnosti i žalim se na kvalitetu automobila kojem nakon 48.000 km odlazi motor!? Nakon 2 dana dobijam obavijest iz njemačke da se javim u ovlašteni servis, radi promjene motora, a koja se desila radi tvorničke greške. Zašto sam sve ovo napisao? Zato jer sad opet imam problema. Auto je star 13. godina ima pređenih 120.000, a u motor se čuje kao da je dizelaš. Znači da nakon sada pređenih 70.000 km s drugim motorom opet problemi. Čuje se tupo lupkanje iz bloka motora. Prvo sam mislio da su hidro podizači, i promjenjeni su i stavljeni novei, ali ništa, i dalje se čuje taj tupi zvuk - meni se čini da se čuju ventili. Provjerio sam jel možda troši ulje, ali minimalno povišena potrošnja. Na auspuhu isto nema nikakvog sumnjivog dima. Iskreno, u servis VW u mom gradu više neidem jer im ne vjerujem!!! Pomozite mi, šta da radim?

ODGOVOR:

Baš nemate sreće s motorom . Prvo i osnovno je da točno utvrdite uzrok lupanja iz motora . Uzroci mogu biti ; ležajevi radilice, radilica, klipni mehanizam, bregasta osovina, podizaći . Vaše vozilo opet nije u garantnom roku i zato možete birati servis po Vašoj želji u kojemu ćete raditi dijagnostiku , eventualne popravke i servise . Ukoliko neznate u koji servis trebate ići , javite se pa ćemo pregledati Vaše vozilo .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,9 TDI - GUBI SE RASHLADNA TEKUĆINA ?

Datum objave: 07.11.2012 08:46:57
Slika
PITANJE:

Poštovani ! Imam problem sa Audijem a3 2004 god 1.9 tdi,auto otprilike svakih 100 km izgubi rashladnu tekucinu ali uvijek do iste granice u posudi kad se i upali upozoravajuca lampica.Nakon toga voda se vise ne gubi koliko god vozio. I sad se pojavio novi problem kazaljka koja pokazuje temperaturu vode rijetko kad se podigne a ventilator na hladnjaku radi cijelo vrijeme. Zanima me dali se radi o nekom ozbiljnijem kvaru. Hvala !

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može gubiti rashladnu tekućinu a da to ne mora biti nikakav ozbiljan kvar . Najčešći uzroci su : čep ekspanzione posude, propuštanje na cijevima rashladnog sustava, propuštanje na brtvama, propuštanje na hladnjaku, propuštanje na pumpi za vodu . Pažljivim gledanjem i ispitivanjem pod tlakom , moguće je otkriti mjesto propuštanja . Ozbiljniji kvar bi bio ako je uzrok brtva glave motora ili sama glava motora .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 124 E 200 - DIZEL UMJESTO BENZINCA ?

Datum objave: 07.11.2012 08:18:42
Slika
PITANJE:

POSTOVANI, VLASNIK SAM MERCEDESA W124 200E. ZBOG VELIKE POTROSNJE RAZMISLJAM DA UGRADIM DIZEL MOTOR,DALI MI SE TO ISPLATI I KOLIKO NOVACA BI ME TO KOSTALO?UNAPRIJED HVALA.

ODGOVOR:

Cijena ugradnje dizel motora bi bila skuplja nego što je vrijednost Vašega vozila . Razlog za to je što se uz dizel motor trebaju ugraditi i svi drugi popratni dijelovi , sklopovi, mjenjač,  komande, ispušni sustav, električna instalacija, kompjutor i još dosta toga . Puno jeftinije bi bilo da vozilo prodate i nabavite drugo vozilo s dizel motorom koje ima malu potrošnju goriva .

na vrh Povratak na vrh

VOLVO V 50 2,0 D - VOZILO TRESE KOD 120 KM/H ?

Datum objave: 06.11.2012 16:47:53
Slika
PITANJE:

Poštovani molio bih Vas za malu pomoč.Vozim volvo v50 2006g 2.0td 100kw.. prešao 110000 km -Vozilo lagano trese kada dostigne oko 120km/s. pa sve nastavlja do nekih 140km/s. nakon toga prestaje iako se brzina povečava.Na vozilu su nove gume (balansiranje i urađena optika trapa).Nedavno mjenjan komplet kvačila zamjac i zupčasti remen,kaoi prednji amortizeri.Molim Vas da mi odgovorite u čemo bi moga biti problem jer me to pomalo zabrinjava.Unaprijed se zahvaljijem.POZDRAV!!!

ODGOVOR:

Uzroci vibracija koje spominjete mogu biti brojni . Zbog toga treba sumnjati u sve što može biti povezano sa stvaranjem vibracija . To su uglavnom mase u rotirajućem gibanju . Prilikom ispitivanja uvijek se počinje s najjednostavnijim i najčešćim uzrocima pa prema najsloženijim i najrijeđim . Mogući uzroci su : gume, felge, glavčine, ležajevi, zglobovi poluosovina, poluosovine , kona kliješta , kočni cilindri, diferencijal , transmisija . Osnovni zadatak servisa je da stručnim pristupom , logičnim razmišljanjem , ispitivanjem , zaključivanjem , otkrije pravi uzrok i d anakon toga otkloni kvar .

na vrh Povratak na vrh