Danas je: 26.03.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW VENTO 1,9 TDI - UPALILA SE LAMPICA ABS-a

Datum objave: 03.01.2013 09:22:10
Slika
PITANJE:

dobar dan postovani gospodine Meić eto obracam se vama jel sam cuo o vama samo lijepe stvari imam jedan mali problem imam VENTO 97 god 1.9 TDI 90 konja upalila mi se lampica od ABSa e sad me zanima dal je to problem sam paknama dal imaju senzor za istrosenost ili je rijec o samom abs-u auto normalno koci i ne curi mu ulje sa kocnica hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Kočioni sustav na Vašem vozilu i ABS sustav su dva odvojena sustava . Kada se upali kontrolna lampica za ABS to znači da taj sustav nije trenutno u funkciji . Kočioni sustav i dalje normalno radi. To znači da problem nije u paknama, disk pločicama , niti ostalim dijelovima kočionog sustava. Uzrok treba tražiti u pojedinim dijelovima sustava ABS-a. Najčešće neispravnosti su : senzori brzine na kotačima, konektori senzora, električna instalacija, ležajevi kotača, hidroagregat ABS-a .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 i. - PREGAZIO SAM SRNU ?

Datum objave: 02.01.2013 17:03:00
Slika
PITANJE:

pozdrav, danas mi se dogodio sljedeci problem. prilikom voznje našim lijepim slavonskim cestama iskocila mi je srna pred auto koju sam pregazio prednjim i straznjim lijevim kotacem pri brzini od oko 70 km/h bez kcenja i osim manjih ogrebotina na braniku i puknuca senzora za vanjsku temperaturu nista vidljivo ali problem je nastao nakon policijskog ocevida kad sam trebao nastaviti voznju. upravljac je zakrenut neki 15-20 stupnjeva ulijevo i vozilo vuce u desnu stranu kad ga se pusti te prilikom laganog korigiranja volanom osjecaj kao da lijevi kotac ide u osmicu vizualno nema ostecenja kugle i krajnici nemaju lufta seleni ok vilice isto tako niti se proizvode ikakvi zvukovi prilikom voznje tipa tuckanja krckanja i sl.jedino kada je vozilo ugasito i neradi servo prilikom trzanja volana dopiru zvukovi iz podrucja letve volana ali nema lufta na volanu kotaci reagiraju i na najmanji pokret rijec je o opel vectri a 1.6 52kw. 95 g koja je u odlicnom stanju i dosada nista polovno niti zamjensko nisam stavljo na vozilo a cijena nove letve vjerujem da se krece blizu kataloske vrednosti mojeg vozila a meni sad ostaje dugo cekanje na nase sudove i priznavanje ostete. dali mi pomaze da radim optiku bez prethodne izmjene letve volana i dali je sta drugo moglo da nastrada osim navedenog. hvala

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba utvrditi činjenično stanje a to znači obaviti pregled vozila i točno otkriti na čemu su nastale deformacije . Iste su mogle nastati na ovjesu ili na upravljačkom mehanizmu . Nakon toga treba deformirani dio doraditi ( ispraviti ) ili zamijeniti . Tek tada ima smisla raditi optičko podešavanje geometrije ovjesa .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 1,9 TD - NE DOLAZI GORIVO DO PUMPE ?

Datum objave: 02.01.2013 16:11:28
Slika
PITANJE:

Pitanje vezano za peugeot 406 1.9 td. Novi fazni remen, auto 100% u fazi, Ne dolazi mi gorivo do boschpumpe i nemogu upaliti auto. Ona mala pumpica je skinuta kao jaje okrugla. Možete li mi pomoći? hvala

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba ispitati ispravnost filtera goriva, ispravnost cijevi dovoda goriva, ispravnost cijevi odvoda goriva prema rezervoaru , prisutnost zraka u gorivu . Najbolji način da to ispitate je da spojite dovod i odvod goriva ( pomoću kratkih cijevi ) u jednu posudu u koju ćete staviti 3 do 4 litre dizel goriva . Iz te posude će pumpa brzo povući gorivo i motor će upaliti . Ako na taj način motor ne upali onda je neispravna pumpa . Ako motor upali , tada trebate tražiti uzrok i kvar na sustavu dobave goriva i to od rezervoara do visokotlačne pumpe.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,9 TDI PD - NAJOPASNIJA CRVENA LAMPICA ?

Datum objave: 01.01.2013 15:19:06
Slika
PITANJE:

P0ŠTOVANJE. VLASNIK SAM GOLFA 5 1.9 TDI 77KW.6 BRZINA. AUTO JE PREŠAO 113.000KM PRIJE DVA MJESECA SAM RADIO SERVIS MJENJAO ULJE I FILTERE I OD TAD SAM NAPRAVIO 1500KM. DESILA MI SE STVAR DA JE AUTO OSTAO BEZ ULJA U MOTORU NIJE MI SE BILA UPALILA ŽUTA UPOZORAVAJUĆA LAMPICA,VEĆ ODMAH CRVENA I JA SAM NAPRAVIO SA UPALJENOM LAMPICOM 3KM.DA BI DOŠAO DO SERVISA KOJI MI JE I MJENJAO TO ULJE ALI NA PUTU MI JE AUTO STAO I KAD SAM GA ODŠLEPAO U SERVIS ULJE JE ISCURILO NA FILTER ZA ULJE DALI SE FILTER MOŽE SAMO TAKO ODVRNITI POŠTO MAJSTOR KAŽE DA JE ON DOBRO ZATEGNIO TAJ VIJAK.MOTOR SE NEMOŽE POKRENITI KAD SE UBACI U 5 BRZINU ZABLOKIRAN JE. DALI MI JE ZARIBAO MOTOR I ŠTA DA SAD RADIM DALI DA RADIM GENERALKU ŠTA BI SVE MORAO ONDA RADITI U TOM SLUĆAJU I KOLIKO BI TO OTPRILIKE KOŠTALO ILI DA KUPIM POLOVNI MOTOR. DALI JA SAM SNOSIM ODGOVORNOST ILI JE GREŠKA SERVISA ŠTO SAM OSTAO BEZ ULJA PA MI ZARIBAO MOTOR POŠTO JE BILO EVIDENTNO DA JE ULJE ISCURILO IZ FILTERA ULJA .MOLIO BI ZA SAVJET ŠTA MI JE RADITI POZZZZ

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu u motoru je nastalo oštećenje ( zaribavanje ) zbog toga što ste vozili dok je bila upaljena crvena lampica za tlak ulja u motoru . Kada se upali spomenuta lampica , motor treba istoga časa ugasiti i nikako ne paliti dok ga ne pregleda stručnjak . Da li je filter od ulja bio otpušten ili nije , ne bih komentirao jer to nije toliko bitno . Bitno je ono što sam već rekao da svaki vozač treba znati da se motor mora odmah ugasiti kada se upali bilo koja crvena lampica . Isto tako svaki vozač treba jednom tjedno obaviti kontrolu nivoa ulja u motoru i kontrolu nivoa rashladne tekućine . U ovom slučaju treba najprije otvoriti motor i defektirati oštećenja . Nakon toga s emože točno znati cijena popravka . Moguće je da oštećenja nisu toliko velika . Za detaljnije informacije možete me dobiti na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN ZX 1,4 i. - BENZIN RAZRIJEĐUJE MOTORNO ULJE ?

Datum objave: 31.12.2012 14:12:48
Slika
PITANJE:

Postovani, imam kvar na autu citroen zx 14.i benzin. Naime brzo mi svijecice maste i onda benzin se uljeva u karter motora. Zamijenio sam svijecice i ulje u autu, pa nakon nekoliko dana mi se isto ponovilo. Ako mozete da mi odgovorite mnogo bih mi znacilo. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Točan uzrok se može znati nakon kompletne dijagnostike motora . Sada mogu jedino prema Vašem opisu navesti moguće neispravnosti a to su : mehaničko stanje motora ( faza , kompresija, propuštanje na ventilima, propuštanje na usinom kolektoru ) , regulator tlaka goriva, nečisti injektori, senzor radilice, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage, EVAP ventil rezervoara, mjerač mase zraka, lambda sonda, električna instalacija motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,5 TDI ALLROAD - MOTOR ODJEDNOM NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 31.12.2012 13:59:11
Slika
PITANJE:

Poštovani gos. Meić.Imam problem sa paljenjem navedeni automobil je audi A6 Allroad 2.5 tdi 132 kw 01 god.problem mi se dogodio neki dan,navečer sam normalno došao autom kuči i sve je bilo ok,sljedeče jutro auto više ne pali,vergla kao da nema goriva,provjerio sam dovod goriva,grijače sve ok.skinuo sam lajtunge sa dizni i čini mi se da slabo baca gorivo,kad začepim lajtung prstom nema nikakvog pritiska,imate kakvu ideju št da radim.hvala

ODGOVOR:

Kod ovoga vozila ne možete nešto puno napraviti bez servisne logistike i dijagnostike . Moguće neispravnosti su : akumulator , elektropokretač ( veliki pad napona prilikom startanja ) , sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer, ključ, elektromagnetska antena , kontakt brava ) , zrak u sustavu goriva, relej dobavne pumpe, senzor radilice, električna instalacija motora, visokotlačna pumpa, ECU centrala , mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 1,9 TDI - POVEĆANI LERGAS ?

Datum objave: 29.12.2012 18:52:30
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine! Imam audi b4 1.9 tdi...problem ler gasa.svaki put kad upalim bio topal ili hladan digne obrtaje na 1050 okretaja nakon 10 min ih spusti na 900,jedino kad je topal kad upalim digne obrtaje na 900 pa nakon 10 sekundi opet ih digne na 1050....gdje da tražim problem,koji bi mogo bit uzrok ovome...Dali je uzrok u lošoj boš pumpi ili je problem u senzoru kojem...kompresija je loša,ali kad bi napravio poštenu generalku motora dal bi se to popravilo ili bi ostalo isto... Hvala !!

ODGOVOR:

Motor može imati povećani broj okretaja na leru zbog slijedećih mogućih neispravnosti : senzor temperature motora, senzor pedale gasa, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, dize, solenoid vremena ubrizgavanja goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, ECU centrala motora . Nemojte ništa mijenjati dok dijagnostikom točno ne defektirate neispravnost .

na vrh Povratak na vrh

SSANGYONG KYRON 2,0 CRDI - NEMA SNAGE, SVIJETLI CHECK ENGINE ?

Datum objave: 29.12.2012 11:59:41
Slika
PITANJE:

Postovani, Prije par godina sam na osnovu vaseg savjeta rijeio problem sa "Ssanyong Kyron". Tada se permanentno palila "motorchek lampica", i auto bi preslo na notlauf. Kod ponovnog starta sve bi bilo normalno kratko vrijeme, i ponovo chek lampica.Tada su u pitanju bila dva "lade druck reglera,ventila". Sada je nesto drugo: naime auto odmah na stertu nema snage, ne vuce, i nakon par metara pali "chek lampicu". Ali kad prebacim na 4x4 sinhro, onda ide prilicno dobro. Nemogu da rijesim ovaj problem. Ssangyong Kyron,diesel,dva litra motor,4x4,2005 godina. Veliko hvala

ODGOVOR:

Odgovor koji ću dati će biti opširan jer se točan uzrok može znati tek nakon dijagnostike motora . Moguće neispravnosti zbog kojih motor nema potrebnu snagu su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, začepljenje na usisnom kolektoru, začepljenje u auspuhu ) , zrak u sustavu goriva, filter goriva, nečist rezervoar, senzor pedale gasa, dize, EGR ventil, MAF senzor, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor bregaste osovine, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

LADA 2.101 1,2 S - NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 28.12.2012 18:14:41
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem odnedavno vozilo Lada 2101, 1.2 motor iz 1977. god. Vozilo je dugo bilo u garaži i slabo voženo iako ima dosta godina, problem koji mi se javlja jest slijedeći: dok je bilo toplije vozilo je palilo ono iz drugog trećeg puta i pri tome uredno vergla ali teško sastavi, kad upali radi bez problema uz malo pucketanje prilikom davanja gasa. Promjenio sam svječice, filter goriva, pumpu goriva, razvodnu kapu i kablove na njoj, platine, novi akumulator je u vozilu i sad kad je zahladnilo neće nikako da upali, vergla bez problema, hoće motor da iskoči ali nikako da sastavi pa me zanima do čega bi moglo biti. Pozdrav

ODGOVOR:

Napravite slijedeće ( ako znate ) : podesite ventile, provjerite fazu motora i razvodni lanac, izmjerite kompresiju ( treba biti veća od 9 bara ) , podesite predpaljenje na 7° prije GMT, provjerite da je dobra iskra na svjećicama, provjerite da u karburatoru ima goriva . Upalite motor, zagrijte motor , podesite karburator . Ugodna vožnja .

na vrh Povratak na vrh

SMART FOR TWO 0,6 i. - LOŠ RAD MOTORA I NAKON POPRAVKA ?

Datum objave: 28.12.2012 23:09:29
Slika
PITANJE:

Poštovani,imam smarta iz 2001 g.auto je dobar međutim pali mi se zuta lampica od motora a prije nego sta se upali auto malo zadrhti kao da ce se ugasiti,otisao sam elektricaru koji ga je spojio na komp i pokazalo je sondu na auspuhu,zamjenili smo je no nije bilo ipak to,pitam gsp.Horvata koji samo popravlja smart on mi kaze da je klapna na usisnoj grani koju smo promjenili,malo mi je kao bolji otkad mi je klapnu promjenio ali kada stanem s autom nakon voznje na semafor on zadrhti kao da ce se ugasiti i onda se upali lampica,primjetio sam kada mu malo gasa drzim da se onda necu upalit lampica,unaprijed vam hvala na odgovoru vise sam lud i nervozan,hvala lijepa

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogu navesti više mogućih razloga zbog kojih se pali kontrolna lampica motora i zbog kojih loše radi na leru . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , senzor temperature motora, aktuator minimuma, senzor položaja zaklopke snage, električna instalacija i konektori motora ( pad napona ) , EVAP ventil rezervoara, lambda sonda , tlak goriva, nečisti injektori, senzor radilice, ECU centrala. Detaljnim i stručnim ispitivanjem svih komponenata koje sam naveo, može se otkriti kvar , predložiti rješenje i otkloniti kvar / kvarovi .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,9 D CDTI - KOJI VENTIL DA KUPIM ?

Datum objave: 28.12.2012 07:14:01
Slika
PITANJE:

astra gtc disel 2007 žuta lampica s ključem se pali u tre nutku kad se stisne gas u vožnji za par sekundi on radi tj vozi normalno kompjuter u opelu kaže ventil za regulaciju pritiska turbine u italiji opel servis traži taj ventil ali kompjuter daje 2 ventila pod tim imenom 97219155 i 97288249 koji ventil da tražim pozdrav i hvala na odg.

ODGOVOR:

Najbolje bi bilo da Vi ne tražite nikakv ventil nego da na osnovu dijagnostike sve obavi servis . To znači servis treba obaviti točnu defektažu , ugradnju ventila i otkloniti kvar . Ako kvar ne bude otklonjen Vi niste dužni ništa platiti . Ako sami nabavljate spomenuti ventil, može se dogoditi da krivo kupite i na kupljeni dio nemate garanciju . Osim toga može se dogoditi da nakon ugadnje ventila ne bude otklonjen kvar .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - TEŠKO PALI I NEMA SNAGE ?

Datum objave: 27.12.2012 10:59:14
Slika
PITANJE:

Postovanje!Molio bi vas ako mi mozete pomoci sa odgovorom,imam vectru 97g dizel motor 2,0di.60kw Naime o cemu se radi motor mi nije htio paliti pa mi je majstor rekao da je bos pumpa,kupio sam drugu postavio majstor i sada mi u hladnim danima teze pali i motor se trese dok neuhvati a poslije na leru normaln radi ali greska je slijedeca,auto mi u voznji na 2000-2200 obrtaja jednostavno izgubi snagu i nevuce vise,tada pustim gas i ponovo lagano dam tada opet pocne vuci do tih obrtaja i tada opet gubi snagu jednostavno ne prima gas,pitao sam doticnog majstora o cemu se radi i rekao mi je da je greska do bos pumpe jer mu izbacuje gresku P1220 da ta pumpa koju sam donio da nije sto posto ispravna,ja mislim da nije to istina jer prije same promjene bos pumpe mjenjo mi je instalaciju motora jer je rekao da je instalacija pa onda bos pumpa i na kraju potrosio novac a auto mi neradi kako treba pa vas molim da mi velite sto bi moglo biti i bos pumpa je 0440504002 a takva se pumpa nemoze reparirat jer koga got sam pitao svi mi rekli da se ta pumpa ne reparira pa vas molim koja bi bila zamjenska i koji broj pumpe bi pasao da netreba opet mjenjat zbog nje instalaciju ili kompjuter,Hvala na odgovoru i sretne blagdane vam zelim

ODGOVOR:

Prema podacima koje ste naveli , visokotlačna pumpa se može reparirati . Međutim u ovom slučaju treba najprije utvrditi da li je uzrok pumpa ili nešto drugo . Ostale moguće neispravnosti su : filteri, nečist rezervoar, senzor pedale gasa, dize, mjerač mase zraka, regulacioni ventil turbine, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor radilice, djelomično začepljenje auspuha, električna instalacija motora, upravljački modul visokotlačne pumpe, mehaničko stanje motora . Kao što vidite potrebno je potpuno točno defektirati kvar , predložiti rješenje i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6i. 16V - MOTOR JE POČEO RADITI NA 5.000 o/min ?

Datum objave: 26.12.2012 20:39:57
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meic, Imam Ford focus,2001.godina,benzin,1.6 16 ventila 74 KW,motor Zetec-se. Mehaničar mi je zakjenio zupčasti remen,nakon čega je motor radio normalno.Uz krajnju neozbiljnost i ne znanje(želeći da vidi boju plamena koju baca svjećica)istu je naslonio na ventil ler-gasa.Nakon vraćanja svjećice i paljenja motora,motor je počeo raditi na 5000 obrtaja i nije mu mogao smanjiti taj broj obrtaja.Išao sam u Fordov servis u kome su pokušali to uraditi,ali bez uspjeha.Promjenili su kompletan leptir gasa,ventil ler gasa,MAF(ili MAP-senzor ispod usisne grane i anlasera),termo-senzor bregaste osovine,stavili drugi procesor motora broj 2S4A-12A650-UB(moj procesor ima broj 2S4A-12A650-UA-proizvodnja Simens)i sa tim procesorom motora auto je radilo pri paljenju na 3000 obrataja,a nakon veoma kratkog vremena broj obrtaja se smanji na 1500 i ne može manje.Pošto nisu otklonili kvar,vratili su moj procesor motora i nabrojane dijelove koje su mijenjali.Sve nabrojane dijelove sam ugrađivao na isti Ford Focus(koga posjeduje moj zet)i kod njega su normalno radili.Nismo samo probali na njegovo auto procesor motora. Pošto veoma mnogo cijenim Vaše znanje i iskustvo,molim Vas da mi odgovorite i date Vaše mišljenje,kako da otklonim postojeći kvar.Pojedini elektroničari su mi predlagali,da zamjenim kompletnu elektroniku motora,od iste tipe motora(procesore i cod brave i smatraju da će to biti rješenje).Zaista Vas molim da mi Vašim savjetom pomognete u rješenju ovog problema i unaprijed Vam se mnogo zahvaljujem,kao i na ranijim savjetima,koje ste mi davali i koji su bili uspješni.Sa velikim poštovanjem i unaprijed Vam hvala

ODGOVOR:

Motor može imati nekontrolirani veliki broj okretaja kada u motor ulazi previše goriva i previše zraka . U ovom slučaju najprije treba provjeriti mehanički sustva motora i to : propuštanje na usisnom kolektoru, propuštanje na EGR ventilu, ulazak ulja u komoru za sagorjevanje, propuštanje na bilo kojem priključku kroz koji može ulaziti zrak u usisni kolektor i motor . Drugi uzrok koji sam spomenuo je prevelika količina goriva . Količinu goriva određuju brojni faktori koje sve redom treba ispitati a to su : senzor položaja zaklopke snage, senzor tlaka zraka u usisnom kolektoru, senzor temperature usisanog zraka, mjerač mase zraka, senzor temperature motora, aktuator minimuma, električna instalacija motora ( moguće oštećenje ) , regulator tlaka goriva, injektori, niski napon kojega daje alternator, ECU upravljačko računalo motora .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,9 TDI - UPALILA SE LAMPICA ŽUTE BOJE ?

Datum objave: 26.12.2012 10:29:18
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI GOSPODINE MEIĆ,IMAM GOLFA 5 1,9TDI 2005GOD.90KS PREŠAO 135000KM PRIJE 1MJESEC UPALILA MI SE LAMPICA ŽUTE BOJE NA TABLI-GREŠKA NA MOTORU ISPUŠNI PLINOVI,ODVEZEM AUTO KOD MAJSTORA NA DIJAGNOSTIKU I POKAŽE GREŠKU EGR-VENTIL. MAJSTOR PROMJENI NOVI ORIGINAL EGR-VENTIL IZBRIŠE GREŠKU I POSLJE VOZIM OKO 100KM OPET MI SE UPALI LAMPICA ODVEZEM AUTO U MAJSTORA PRIKLJUČI GA NA DIJAGNOSTIKU POKAZUJE ISTU GREŠKU,ON IZBRIŠE GREŠKU I OPET VOZIM OKO 100KM UPALI SE LAMPICA NAKON TOGA VOZIM AUTO OKO 200KM ONA SE SAMA UGASI,I TAKO SE PALI I GASI SAMA. MOTOR VUČE ODLIČNO I RADI U PRAZNOM HODU KAO SAT JEDINO KADA SE UPALI LAMPICA UBACI GA KOMPJUTOR U SAFE MOOD ONDA OSJETIM DA MALO SLABIJE VUČE. NEZNAM ŠTO MI JE RADITI PROMJENIO SAM FILTER ZRAKA I GORIVA. S,ŠTOVANJEM I VELIKI POZDRAV.

ODGOVOR:

Najbolje bi bilo da se Vašim vozilom bavi drugi servis koji može točno otkriti kvar i otkloniti kvar . Moguće neispravnosti su : senzor tlaka zraka, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, ventil turbine Wastegate, regulator količine goriva, senzor poožaja reguilatora količine goriva, električna instalacija od motora do ECU centrale, solenoidni ventil visokotlačne pumpe, senzor temperature motora, senzor radilice, senzor temperature goriva, senzor broja okretaja, djelomično začepljenje usisnog kolektora, dize, ECU centrala motora . Kompjutoru s kojim se radi dijagnostika ne treba uvijek vjerovati .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 2,0 HDI - PROBLEM JUTARNJE PALJENJE ?

Datum objave: 26.12.2012 08:21:09
Slika
PITANJE:

Gospodine Mejic imam problem sa Xsarom 2.0HDI 66kw,a problem mi je jutarnje paljenje. Potrebno mi je dugo verglanja da bi motor sastavio a proveravo sam i grejace i relej i sve je ok.

ODGOVOR:

Postoji veliki broj mogućih razloga zbog kojih motor u jutarnjem paljenju otežano pali . Točan uzrok se može otkriti nakon testiranja i dijagnostike motora . Moguće neispravnosti su : akumulator, elektropokretač, prisutnost zraka u gorivu, filteri, dobavna pumpa, kontrolni modul grijača, senzor temperature motora, relej dobavne pumpe, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, visokotlačna pumpa, dize, EGR ventil, loša kompresija motora, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 i. - NERAVNOMJERNI RAD MOTORA ?

Datum objave: 24.12.2012 16:09:31
Slika
PITANJE:

poštovanje,imam pasat 1,8 benzinac,1989.godina,prije 2 godine napravljena prava generalna na motoru+kabeli svjećica i sl.do prije dva dana sve ok ali počeo mi je neravnomjeran rad motora-trzaji u vožnji te gašenje motora na ler gasu.Promjenio sam odmah 4 svjećice/od generalne prešao 12.000 km/i rad je bio ok jedan dan.Pregledao sam svjećice i one su cne -garave.Molim štO mi je raditi i što bi mogao biti kvar? HVALA

ODGOVOR:

Nije dobro da mijenjate pojedine dijelove na pamet bez ispitivanja njihove ispravnosti . Svakako bi bilo bolje da napravite stručno testiranje i dijagnostiku motora , nakon toga možete točno znati što je neispravno . Moguće neispravnosti su : mehanički sustav motora ( faza, tlakovi kompresije, propuštanje na usisnom kolektoru ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( kablovi, razvodna kapa, razvodnik paljenja, bobina ) , sustav ubrizgavanja ( senzor temperature motora, aktuator minimuma, potenciometar leptirastog ventila, senzor temperature usisanog zraka, senzor tlaka zraka, tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, nečist rezervoar, ECU centrala ) .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,6 i. - ZVUK LUPANJA I GAŠENJE MOTORA ?

Datum objave: 21.12.2012 10:36:15
Slika
PITANJE:

Poštovani, zahvaljujem vam se unaprijed. Ovako imam par pitanja u vezi svog osobnog vozila. Vozilo je Golf 3 1.6, 74kW AEK (101KS) 1995, benzin. 1. Ne davno sam uočio (čuo) zvuk lupanja u prednjem lijevom kotaču(bar mislim) (tuk, tuk ) prilikom skretanja u desno u vožnji bilo pri većim ili manjim brzinama, nekad sam čuo taj zvuk kad sam skretao u ljevo (ali slabije). Dok na mjestu okrećem volanom nema tog zvuka. 2. Prilikom uključivanja vozila dok je hladan sve radi normalno, te sve radi normalno kad se vozilo zagrije na svoju radnu temperaturu, ali ako vozilo ostavim isključenog na nekih cca. 30minuta kad mu radna temperatura padne, događa se da prilikom uključivanja vozila jednostavno ugasi, znači moram držati papučicu gasa na nekih 1000 RPM-a, jer ako ne držim papučicu gasa RPM padne ispod 400 i on se ugasi. Jedno mi je rješenje držati papučicu gasa dok sam u neutralnoj brzini i čekati dok on ne postigne svoju radnu temperaturu. 3. Cviljenje remenja, da li postoji neka zaštita remenja od vanjskih utjecaja (kiša, vlaga,...) ispod vozila nemam nikakvu plastičnu zaštitu, također nemam ni plastičnu zaštitu za remenje (remen klime, kanalni remen, remen serva). Još jednom vam se zahvaljujem na pomoći.

ODGOVOR:

Zvuk lupanja u kotaču stvara homokinetički zglog zbog oštećenja u samom zglobu . Uzroci radi kojih se motor gasi mogu biti brojni i to : senzor temperature motora, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, propuštanje na usinom kolektoru, aktuator minimuma, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage, mehaničko stanje motora, loša iskra na svjećicama, električna instalacija motora . Jedina zaštita koja je dobra a koje se može ugraditi na vozilo je ona koja se montira ispod motora . Takva zaštita je dobra za motor, mjenjač, električnu instalaciju i kanalne remene .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 1,4 i. - MOTOR U VOŽNJI IZGUBIO SNAGU ?

Datum objave: 20.12.2012 12:26:02
Slika
PITANJE:

Peugeot 306 1.4 2001. god. prošao 175 000 km, redovno servisiran. Odjednom u vožnji kao da su prestala raditi dva cilindra, ali glava je u redu, brtva glave i ventili također, lampice na tabli ne javljaju ništa. Stala sam odmah i primjetila da se katalizator ugrijao do usijanja. Što bi moglo uzrokovati usijanje katalizatora. Hvala

ODGOVOR:

Katalizator se može pregrijati zbog djelomičnog začepljenja , zbog povećane količine goriva koja jednim dijelom ulazi u ispušni sustav, zbog greške u paljenju smjese . Motor može izgubiti snagu zbog brojnih razloga i to : začepljenje katalizatora, niski tlak goriva, nečisti injektori, filteri, izostanak paljenja na jednom ili više cilindara, probijanje visokog napona, bobina, senzor položaja zaklopke snage, senzor tlaka zraka, senzor radilice, gubitak kompresije na jednom ili više cilindara, ECU centrala motora . Najprije treba ispitati : mehaničko stanje motora i ispravnost ispušnog sustava zbog mogućeg začepljenja .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - NEUGODNE VIBRACIJE ?

Datum objave: 20.12.2012 08:56:08
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam ford focusa 2003 god 1.8 TDCI 115 KS. Radjen je servis, zamijenjen zupcasti kais, spaner zupcastog, mikrokaisi. Nakon servisa, nakon par dana su se pocele pojavljivati cudne vibracije. Vibrira plastika u obadvoja prednja vrata, te plastika ispod sofersajbe. Volan vibrira kada se tek upali motor (hladan motor), pa se onda smiri. Vibracije su narocito izrazene od 800 - 1500 obrtaja. Otprilike oko 2200 obrtaja se pojavljuju drugacije vibracije od ovih. Isao sam ponovo u servise, ali nisu nista nasli. Mijenjali su desni nosac motora,te zamajac koji je bio los, kako kazu, ali se vibracije nisu uklonile. Da li vi mozete dati vase strucno misljenje usljed cega se pojavljuju ove cudne vibracije, te kako ih ukloniti? S postovanjem,

ODGOVOR:

Glavni generatori vibracija su : motor , transmisija, kotači , ostali dijelovi u rotacionom gibanju . Ako vibracije nastaju i kada motor radi na mjestu ( dok vozilo stoji ) , onda vibracije stvara motor . Svaki motor stvara vibracije i kada radi najispravnije . Te vibracije se ne osjete kada su svi nosači motora ispravni i kada se ispušni sustav ne dira karoserije . Iz ovoga možete izvuči zaključak . Na kraju želim reči da svaki bolji automehaničar može nakon stručnog pregleda Vašega vozila točno otkriti uzrok i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT RX4 2,0 i. - MOTOR RADI NA 3 CILINDRA ?

Datum objave: 19.12.2012 08:55:51
Slika
PITANJE:

imam reno rx4 2.0 benzin kupuo sam ga prije par dana ali u vožnji mi je počeo raditi na 3 cilindra tj trokira trese se nema punu snagu jedva ga upalim i to moram pod gasom u vožnji mi se pali žuta kutja izgleda kao pumpa ili reduktor sa dva priključka jedan na vrhu jedan sa strane.ima i atestiran prins plin ali neda prebacit na plin iako svijetli da vozi na plinu al ustvari je benzin jer kazaljka pada... unaprijed hvala

ODGOVOR:

Postoje dobri razlozi zbog kojih trebate obaviti detaljan pregled i dijagnostiku vozila i motora . Prvi razlog je to što ste kupili rablljeno vozilo a drugi razlog je što motor ne radi ispravno . Stručnim pregledom vozila otkriti ćete sve nedostatke na vozilu a dijagnostikom motora točno ćete otkriti sve kvarove na motoru . Ovom prilikom ću nabrojiti koji su mogući kvarovi na motoru , zbog kojih motor radi na tri cilindra . Neispravno može biti : svjećice, injektori, tlak goriva, propuštanje na ventilima, bobina, visokonaponski kablovi, upravljačka elektronika motora . Prilikom dijagnostike motora , najprije provjerite fazu motora , kompresiju , propuštanje na usisnom kolektoru .

na vrh Povratak na vrh