Danas je: 01.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI A6 2,5 TDI TIPTRONIC - PROBLEM S PALJENJEM ?

Datum objave: 12.03.2012 09:57:34
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam problem sa paljenjem na svom Audi-u A6 (2.5 TDI V6,Tiptronic, 150 ks, 98. godište sa prijeđenih 195000 km).Prije nekoliko dana, automobil je počeo teže paliti nakon dužeg stajanja, a nekada nakon samo 2-3 sata. Dva puta sam morao paliti i preko kablova, a od danas ga nemogu upaliti nikako, odnosno "vergla" u prazno kao da nema goriva iako je spremnik pun.Unaprijed se zahvaljujem na Vašem odgovoru!Pozdrav!

ODGOVOR:

Najprije treba ispitati ispravnost akumulatora i elektropokretača , radi mogućeg velikog pada napona prilikom startanja motora . Ako je s time sve u redu ispituju se dalje slijedeći dijelovi i sklopovi : filteri, prisutnost zraka u gorivu, faza motora, kontrolni modul grijača, senzor temperature motora, relej grijača, niskotlačna dobavna pumpa, regulator količine goriva, dize, EGR ventil, mehaničko stanje motora, senzor položaja visokotlačne pumpe, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO MATIZ 0,8 i. - MOTOR SE UGASIO U VOŽNJI I NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 12.03.2012 08:04:31
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine, i ranije ste mi pomogli pa vam se sa zahvalnoscu opet javljam. Imamo Daiwo MATIZ,koji mi je naprasno u voznji stao cemu je prethodilo cangrljanje. Pri ponovnom paljenju cuje se kao da anlaser okrece u prazno. Predpostavljam da je otisao automat na anlaseru ali me stavlja u nedoumicu naprasno gasenje motora u voznji. Kad sam otvorio haubu video sam da je iz posude za hladjenje iscurila tekucina za hladjenje preko cepa. Termometar je pokazivao normalnu radnu temperaturu i voda nije prokljucala.Inace mi se desava da kod normalnog nivoa tekucine posuda je mokra posle voznje. Dva su problema:prestanak rada motora i prelivanje tecnosti za hladjenje iz boce. Molim Vas za odgovor. Hvala.

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba provjeriti da li je motor u fazi . Nakon toga provjerite ima li rashladne tekućine u cilindrima . Moguće je da je preskočio zupčasti remen a isto tako da je pregorila brtva glave motora .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,6 i. - OŠTEĆENJE NA DVA MOTORA ?

Datum objave: 11.03.2012 18:48:48
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem passata 2001 godinu i izgorio mi je klip, motor je zamijenjen novim i za 300 km se isto dogodilo i na tom motoru inace motor je 1.6 benzin i ima instaliran plin. auto malo ide dobro malo cuka. bio bih Vam zahvalan ako bi mogli pretpostaviti o cemu se radi? Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Klip na motoru može izgoriti radi monogo razloga i to : neispravni injektori, neispravne svjećice, neispravni kablovi, bobina, ulazakrashladne tekućine u cilindar, nekvalitetno ulje, mehaničko stanje motora . Oštećenje na drugom motoru se dogodilo jer nije otklonjen uzrok radi kojega je stradao i prvi motor .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - ZVIŽDANJE TURBINE ?

Datum objave: 11.03.2012 18:36:17
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić Više i ne brojim koliko ste mi puta do sada pomogli savjetom, pa evo da vas još jednom zamolim za pomoć Imam golf TDI 66kw iz 2006. sa 110t prijeđenih kilometara. Automobil je kupljen prije nešto više od 2 godine sa cca 80t km. Bio je uredno održavan u ovlaštenom servisu i kupljen na preporuku mehaničara iz ovlaštenog servisa koji mi i održava automobil. Mene muči zviždanje turbine. Zviždanje se javlja isprekidano i čuje se pri nižim okretajima ali nije jako, već jedva čujno (u kabini). Na višim se okretajima i brzinama, vjerojatno od buke motora i vjetra, ne može ni čuti. Na leru je sve uredno i zviždanje turbine se ne čuje. Moj mehaničar mi je već pri kupnji tog automobila tvrdio da to nije problem i da turbine koje se ugrađuju u taj model (KKK) zvižde i kad su nove. U ovih 30t km koliko ja već vozim taj automobil, zvuk se nije pojačao i simptomi su ostali isti. Dijagnostika ne pokazuje nikakve greške na sustavu, auto dobro ide i ne dimi. Molim vas za savjet; da li preventivno napraviti servis turbine (ukoliko je ovo zviždanje znak za uzbunu) da se spriječi otkazivanje, ili poslušati savjet mehaničara i ne dirati ništa Još jednom hvala na pomoći

ODGOVOR:

Nije veliki trošak obaviti pregled turbine i po potrebi istu očistiti . Tada se mogu vidjeti i svi detalji na turbini kao što su zračnost na ležajevima turbine, izgled i stanje lopatica turbine, prolaz ulja kroz turbinu . Na kilometraži koju ste naveli ne bi trebalo biti nikavih istrošenja , međutim uvijek postoje neugodna iznenađenja. Možda ipak ne bi bilo loše obaviti spomenuti pregled turbine, ispušnog kolektora i usinog kolektora . Tada se može napraviti još jedna korisna stvar a to je čišćenje usinog kolektora .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 D - SVE U REDU A NE PALI ?

Datum objave: 11.03.2012 18:29:04
Slika
PITANJE:

Imam passata 1990god.1.9D-50kw cijelu zimu je palio bez problema sto znaci da je kompresija dobra problem je u tome sto se pojavio plavi dim kada ga upalim i pri vecem broju obrtaja javlja se u voznji nema povecanu potrosnju ulja ne propusta kompresiju u karter jesu li u pitanju gumice ventila.Pozdrav.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu izgleda da je sve u redu s motorom , međutim sigurno nije tako . Ako možete obavite slijedeća ispitivanja : akumulator , elektropokretač, grijači, dize, zrak u sustavu goriva, faza motora , izmjerite kompresiju ( mora biti veća od 27 bara ) . Na kraju ostaje samo visokotlačna pumpa .

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,6 i. 16V - PALI SE LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 11.03.2012 18:19:40
Slika
PITANJE:

postovani!!!!! pokusavam duze vremena uz pomoc servisera rijesiti problem kod Fiat stilo 1.6 16v 2002g. naime diagnostickim pregledom pri ovlastenom fiat servisu ustanovljeno je da je greska pri senzoru radilice....examiner je pokazao i gresku kod tlaka goriva i to kao privremenu nakon ponistavanja greske i izvjesnog vremena doslo do ponovnog paljenja lampice greska na motoru....jednom prilikom je ciscenj leptir gasa sa slicnim problemom i nakon toga je bilo ok....nedavno su ciscenje i dizne....simptomi kod auta su gasenje na leru nemiran rad,gubitak snage u tjeku voznje i cudan zvuk koji se svremena na vrijeme moze primjetiti pri manjim obratajima kao lupanje klipa ili sl...stoga sam zelio potraziti vasu strucnu pomoc ukoliko postoje neke od indicija koje bi mogle voditi dalje mimo navedenih gresaka.... hvala.....

ODGOVOR:

Nije mi problem dati odgovor koji se bazira isključivo prema Vašem opisu , iako bi prava stvar bila ispitivanje neposredno na vozilu . Moguće neispravnosti su : faza motora, propuštanje na ventilima, bregasta osovine, tlakovi kompresije, propuštanje na usinom kolektoru, nečist rezervoar, filteri, tlak goriva, injektori, ECT senzor, MAP senzor, IAT senzor, MAF senzor, senzor kisika , TPS senzor zaklopke, električna instalacija motora, probijenje visokog napona, bobina, loša iskra na svjećicama ili izostanak paljenja na jednom od cilindara. Sve što sam naveo treba ispitati a to bi trebao moći napraviti svaki bolji servis .

na vrh Povratak na vrh

FORD EXPLORER 4,0 i. - MOTOR PREKIDA I NE RADE SVI CILINDRI ?

Datum objave: 11.03.2012 18:03:04
Slika
PITANJE:

Molim Vas za pomoć,naime radi se o Ford exploreru 1993 god,4.0 , 121KW. Motor jako trokira na ler gasu ali i pod gasom u vožnji kao da ne rade svi cilindri iako se sa iskopčavanjem kablova ne može ocjeniti koji ne radi,kao da svi rade,ali neki od njih ne punim kapacitetom,izbacuje crni dim na ispuhu kao da dobiva preveliku količinu goriva. Zamjenjena je ECU jedinica,regulator protoka zraka,svi injektori rade. Molim Vas ako imate neki savjet što napraviti

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba obaviti ispitivanja : mehaničkog sustava motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, suženje usisnih kanala, ispravnost brtvila glave motora ) , sustav dobave goriva ( tlak goriva regulator tlaka goriva, ispravnost injektora, senzor temperature motora, senzor položaja leptirastog ventila, aktuator minimuma, električnu instalaciju motora, lambda sondu ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( točan redoslijed paljenja, probijanje visokonaponskih kablova, svjećice, senzor bregaste osovine, bobinu ) . Naravno treba se zapitati i kakav je kompjutor motora ECU koji ste ugradili . Na žalost u ovom slučaju ne mogu dati jednostavan odgovor . Zato krenite redom kao što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,1 i. - GDJE JE AJNŠPRIC PUMPA ?

Datum objave: 11.03.2012 17:47:57
Slika
PITANJE:

Poštovani majstore, imam fiat punta 1.1, iz 1998 godine, pa vas molim da mi pojasnite gdje se nalazi ajnšpric pumpa, odnosno da li se nalazi u rezervoaru, i koje boje je strujni kabal koji dolazi do pumpe, jer se na džeku na poklopcu rezervoara ispod zadnjeg sjedišta nalazi džek sa pet kablova, od kojih je predzadnji crne boje, zadnji je crvene boje, a prethodne tri boje nisam zapamtio, ali su činimi se dvobojni kablovi, i kako bih mogao provjertiti da li je ispravna lambda sonda, jer mi trenuitno uz malo hladnije uslove troši 10 litara gasa na 100 kilometara, pa nisam siguran da li je to normalno ili je to malo previše gasa na 100 kilometara. izvršena je provjera instalacije gasa, i ustanoljeno je da je sve u odličnom redu, i da nema curenja gasa.unaprijed zahvalan, S poštovanjem

ODGOVOR:

Dobavna pumpa ili pumpa koja stvara tlak goriva za injektore se nalazi u rezervoaru . Ista je sastavni dio sklopa na kojemu se nalazi i komanda pokazivača goriva. Demontirajte navedeni sklop i točno ćete vidjeti koje dvije žice dolaze na električnu pumpu za gorivo . Lambda sondu je najbolje ispitati pomoću osciloskopa ili servisnog mototestera . Grubi način ispitivanja je pomoću voltmetra . Napon na voltmetru treba oscilirati između 0,1 V i 0,9 V .

na vrh Povratak na vrh

BMW E36 318 1,8 i. - NIKAD SE NE ZNA DA LI ĆE UPALITI ?

Datum objave: 11.03.2012 14:45:20
Slika
PITANJE:

Poštovanje, Imam problem kod paljenja. Radi se o BMW-u 3 E46 (318Ci). Problem je time veći što moj problem nije stalni, i nema pravila kad će se pojaviti. Da pokušam objasniti. Ponekad mi se događa da nakon što dam kontakt, kazaljke za oketaj polude pa se vrate u normalu, ispusti neki čudni zvuk iz područja gdje su osiguraći i nakon toga neće upaliti. I mogu verglat do beskraja. No ako verglam i dajem gasa (pumpam gas) ulovi, malo ga tuniram i dalje radi (premda nekad i nakon što ga tuniram se ugasi, odnosno ko da se uguši). Vozim se recimo 5 minuta (ako ga upalim), ugasim auto, ponovno probam upaliti i dalje radi bez problema. Ugasim 5 puta i probam pet puta upaliti i radi ko zvečka. No opet nakon nekog vremena ista stvar. Kontakt, čudni zvuk, kazaljke malo polude, vrate se i već znam da neće upalit poslije toga. Zamjenio sam filter goriva, mislio sam da je zaštopan, pa ne dobiva dovoljno goriva. No nije do njega. Sumnjam na pumpu za gorivo, no nije mi jasno kako nekad na kontakt "nafila" gorivo, a nekad ko da pumpa "poludi". Eto tako bi objasnio ovu pojavu. No, ako je pumpa za gorivo problem, ne bi trebalo za nju vrijedit slijedeće: ili radi ili ne radi. Nema nešto između. Da malo radi, a malo ne. Ili se varam? Pitam za savjet, jer se bojim da ne zamjenim i stavim novu pumpu, pa se nakon toga pokaže da i dalje imam iste simptome. Što bih mogao još provjeriti? LP, Renato

ODGOVOR:

Nikada nije dobro na osnovu neprovjerenih podataka i na osnovu pretpostavki mijenjati pojedine dijelove. U ovom slučaju najprije treba obaviti potrebno ispitivanje na vozilu . Ispitivanje je najbolje raditi u momentu kda motor ne može upaliti . Tada se odmah može vidjeti , ima li iskre na svjećicama i ima li goriva na injektorima. Na taj način se odmah otkrije da li je uzrok sustav za stvaranje iskre na svjećicama ili elektronski sustav dobave goriva. Kada se dođe do takvog saznanja ispituju se dalje pojedine komponente sustava za stvranje iskre za svjećice ili komponente elektronskog ubrizgavanja u koji spada i pumpa za gorivo .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 i. - LERGAS ?

Datum objave: 11.03.2012 12:49:08
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav, Imam Ford Focus karavan 1.4 iz 1999. Auto normalno vozi i vuče,osim u praznom hodu ili kod zaustavljanja, tada obrtaji padaju vrlo nisko i desi se da se ugasi.Očistio sam i podmazao ler gas motorić i očistio leptire usisa. Stanje se nije mjenjalo. Na kraju sam pod nulti položaj gasa, tamo pod onu pločicu koju podiže sajla, na vijak koji je ispod pločice navrnuo jednu maticu koja sad nulti položaj sajle drži oko milimetar višlje nego do sada. Vozim auto već 50 km i sve je u najboljem redu. obrtaji su mi konstantno u leru oko ili mrvicu ispod 1000. Da li je moguće da je riječ o ovakvoj banalnosti i da li se možda taj vijak s vremenom pohabao pa je gas padao niže nego treba ili je možda prije već bila matica na njemu,pa je ispala, obzirom da ima navoj, ili sam napravio sve krivo?

ODGOVOR:

Vijak koj ste spomenuli se nije pohabao i on se ne podešava . Isti je podešen u tvornici na nulti položaj i nikada se ne dira . Uzroci radi kojih motor nema dobar ler gas su : senzor temperature motora, aktuator minimuma, MAP senzor, IAT senzor, potenciometar leptirastog ventila, električna instalacija od motora do ECU centrale, injektori, mehaničko stanje motora, ECU centrala . Uzrok sigurno postoji samo ga treba znati otkriti .

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,6 i. 16 V - MIJEŠA SE ULJE U MOTORU I ANTIFRIZ ?

Datum objave: 10.03.2012 16:47:30
Slika
PITANJE:

pozdrav.imam pitanje:stvara mi se emulzija u motoru,kada pokusavam da izmjerim nivo ulja to je skoro nemoguce jer se storila ta gusta masa u motoru i kad izvucem mjerac on je sav prekrivem njom..mnogi mi kazu da bi to mogao biti znak da mijesa vodu i ulje sto me jako zabrinjava.Mozete li mi dati savjet kako da otkrijem sta je problem a da ne otvaram motor,posto sam primijetio da mi stvarno trosi vodu iz hladnjaka kao i skoro 2L ulja na 10000km do zamjene i servisa,a do prosle zamjene je potrosio 1L ulja i mozda jos koji decilitar???i koliko je to zapravo opasno po motor ako mijesa vodu i ulje???auto je fiat stilo 1.6 16v 2003.god.HVALA UNAPRED

ODGOVOR:

U ovom slučaju ne morate ništa istraživati jer je sve jasno . Na Vašem vozilu oštećena je brtva glave motora i potrebno je hitno raditi popravak motora kako kvar ne bi bio još skuplji . Navesti ću što sve treba raditi  : demontirati glavu motora, kompletno rastaviti glavu motora, obaviti kompletnu strojnu obradu glave motora, obraditi ventile, obaviti test i ispitivanje glave motora, provjeriti ravnost blka motora , oprati motor iznutra, zamijeniti sve brtve na glavi motora, zamijeniti filter za ulje , zamijeniti ulje u motoru, zamijeniti rashladnu tekućinu .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,3 - GUMICE VENTILA ?

Datum objave: 10.03.2012 16:39:33
Slika
PITANJE:

ZDRAVO. MEI TREBA MALA POMOC. ZANIMA ME KOLIKO KOSTA ZAMJENA GUMICE VENTILA NA GOLF ii 1.3 MOTOR I KOLIKO SE TO VREMENSKI RADI??? HVALA UNAPRIJED

ODGOVOR:

Ispravno bi bilo da se demontira glava motora, da se zamijenje ( po potrebi ) vodilice ventila, da se očiste i pobruse svi ventili ( ako su ispravni ) , da se obavi obrada siceva ventila, da se obavi strojna obrada glave motora, da se zamijene sve brtve na glavi motora i da se tada ugrade nove brtve ventila ( GUMICE ) . To je ispravan i kvalitetno odrađeni posao . Radovi koje sam spomenuo traju 2 do 3 dana . Neki od "stručnjaka" mijenjaju gumice ventila bez da demontiraju glavu motora. Takav postupak je nekvalitetan a takvi radovi traju 2 do 4 sata .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT B5 1,9 TDI PD - ČUDAN ZVUK , NEDEFINIRAN ?

Datum objave: 10.03.2012 16:31:07
Slika
PITANJE:

Dobar dan, Imam problem sa VW Passatom B5 (2003, 135000km, 96kW). Naime već više od pola godeni čujem čudno brujanje (huk) za vrijeme vožnje. U početku mi se činilo kao da ležaj odlazi polako na prednjem desnom kotaču, jer se nije uvijek čulo. U međuvremenu sam promijenio ležaj i provjerio geometriju kotača i sve je OK, ali se i dalje čuje brujanje/huk (u zadnje vrijeme intezivnije, primjeti se čak i dok radi glazba). Htio bih samo naglasiti da se ne radi o jakom i intezivnom brujanju. Zvuk se čuje najviše između 50-60 km/h, a sa ubrzanjem postaje neprimjetan, da bi na preko 100 km/h praktički nestao. Pokušao sam za vrijeme vožnje pri brzini od 60km/h auto staviti u ler i poslušati o čemu se radi. Čuje se kao brujanje guma (iako različito od uobičajenog zvuka kortljanja guma od asfalt.). Kada se na 60 km/h stisne kočnica, huk se lagano pojača te se krene smanjivati kako auto usporava do nekih 20km/h i onda se više ne čuje. Ovo sam poslušao i sa otvorenim prozorom u leru, te mi se čini da se huk čuje i izvan auta. Isto tako, huk se lagano pojača kada se optereti desna strana kod skretanja u lijevo. Svašta sam pročitao da bi moglo biti, od homokinetičkog zgloba (manžete su OK), poluosovine, ovijesa, guma (Toyo - stare godinu dana te se pravilno troše), diskova , pločica (zamjenjene prije 5000 km), diferencijala... Molim za vaše mišljnje u čemu bi mogao biti problem? Gdje bi mogao napraviti efikasnu dijagnostiku bez da se ide na nagađanje pokušajima? Hvala. LP, Mario

ODGOVOR:

Javite se da obavim pregled Vašega vozila . Možete me i nazvati radi dogovora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,0 i. - NE MOGU VOZITI RAVNOMJERNO BEZ TRZANJA ?

Datum objave: 10.03.2012 16:25:24
Slika
PITANJE:

Poštovanje ! Molim Vas za savjet. corsa ´99 g. 1.0 12v B . Kod lagane voznje ili neposredno nakon samog kretanja auto mi se naglo trzne,kao da mi netko makne nogu sa papucice gasa.Dok dodajem gas je sve u redu,medjutim kad drzim gas na odredjenom nivou auto jednostavno ne moze jednoliko se gibati nego se trza kao da netko smanjuje i dodaje gas...Znaci samo kad sam postigao zeljenu brzinu i vise ne dodajem gas nego ga drzim na tom nivou,tada on "poludi" i pocne se trzati.Predstavlja mi veliki problem jer moram ili stalno dodavati gas ili kad se zaleti ga staviti u ler jer dok gas drzim ravnomjerno mi trza. (svijecice su nove,senzor protoka zraka promijenjen,katalizator je odavno skinut,filter zraka i goriva su novi) Bio bih neizmjerno zahvalan ako bi mi mogli dati bar neke smjernice o cemu bi se moglo raditi jer kod kojeg god je majstora bio ni jedan nije uklonio kvar. zahvaljujem unaprijed na odgovoru !!!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : probijenje visokog napona ( kablovi, bobina ) , propuštanje na usisnom kolketoru ( falš zrak ) , nečisti injektor/injektori, EVAP ventil rezervoara, EGR ventil, senzor temperature motora, velika razlika u tlakovima kompresije, senzor MAP, filteri, senzor temperature usisanog zraka, mjerač mase zraka, električna instalacija od motora do ECU centrale, ECU centrala. Na žalost odgovor nisam mogao dati kraći i precizniji . za to bi trebao pregledati vozilo .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. - PODEŠAVANJE VENTILA ?

Datum objave: 10.03.2012 16:16:39
Slika
PITANJE:

Poštovani majstore. Dali je ispravno štelovanje ventila za reno tvingo 1239cm benzin na sledeći način. Svaki klip dovesti u GMT kad je faza paljenja a ventili obadva zatvorena i tad vršiti štelovanje i usisnog i izduvnog ventila po fabričkom zazoru. Hvala i pozdrav.

ODGOVOR:

Vi ste to potpuno točno opisali i na taj način treba podesiti ventile .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 147 1,9 JTD - NEZGODAN I SPECIFIČAN PROBLEM ?

Datum objave: 10.03.2012 16:13:40
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav... Posjedujem Alfu Romeo 147 1.9JTD 2003g i imam jako nezgodan i specifican problem..Naime prilikom malo jaceg skretanja u lijevu stranu moja alfa prijavi gresku na motoru,auto malo zatrza i ugasi se a nakon toga auto ne mogu upaliti nepunih 30-60 sec..Cuje se verglanje ali auto nemogu upaliti dok ne prodje odredjeni vremenski period..Nakon toga auto upalim i sve radi OK..Ponekad se problem javi i kada naletim na neke velike neravnine ili rupe na cesti..Auto se vodio na dijagnostiku i samo mi kazu da se ugase sva tri injektora ali nemaju pojma zasto..Jedan majstor mi je pojacao masu na vozilu tj.stavio kabal malo veceg presjeka i nakon toga ovaj problem se neko vrijeme nije javljao do skorijeg vremena...Ocajan sam jer mi niko tacno ne moze reci o kakvom problemu se radi i kako ga rijesiti.. U nadi da cete uspjeti mi na neki nacin pomoci puno vas pozdravlja vas fan iz Tuzle...Jasmin

ODGOVOR:

Postoje kvarovi kao i ovaj koji ste Vi opisali i koji se pojavljuje na Vašem vozilu . Od ovakvih kvarova mnoge servisa boli glava jer kvar treba otkriti i nakon toga otkloniti . U ovakvim slučajevima troši se puno vremena koje servis ne može naplatiti . Na Vašem vozilu treba detaljno ispitati električnu instalaciju na motoru i oko motora . Isto tako treba ispitati upravljako računalo motora . Često se događa da postoji kvar u samoj električnoj instalaciji i tada je potrebno otvoriti zaštitni bužir i izolaciju kako bi se došlo do svih električnih vodovai spojeva . Nadam se da ćete pronaći servis koji ima volje i motiva da Vam to kvalitetno odradi .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - TVRDA PEDALA KUPLUNGA ?

Datum objave: 10.03.2012 15:57:08
Slika
PITANJE:

poštovanje zanima me dali sajla kvačila ima veze za tvrdoćom pedale na kuplungu na citroen xsari 1.4i 2002. jer sam istu nešto pomikao i od tada nešto nije u redu čini mi se da je pedala malo tvrđa i neki put kada stisnem pedalu nešto preskoči HVALA UNAPRIJED

ODGOVOR:

Točno je , uzrok može biti komanda spojke ( sajla ) ali i sama spojka . Naravno da ćete najprije provjeriti komandu spojke ( kuplung sajlu ) .

na vrh Povratak na vrh

SEAT TOLEDO 1,9 TDI PD - NEMA SNAGE U PETOJ BRZINI ?

Datum objave: 10.03.2012 15:34:58
Slika
PITANJE:

Poštovani! Posjedujem Seat Toledo 1.9 TDI 2006. God. Ima prijeđenih 140 000 km. Dogodilo mi se da je „otišla“ turbina. Nakon spajanja auta sa laptopom i nakon poništavanja greške „tlak prednabijanja“ primjetio sam da auto vuče normalno sve dok se ne prebaci u petu brzinu te na 110 km/h baca grešku i prebacuje u safe mode. Zanima me kako je to moguče da izbacuje grešku samo u petoj brzini te što bi mogao biti uzrok toga jer auto prije kvara nije bio vožen tjedan dana (limarski popravci nakon prometne nesreće).Promatrali smo taj tlak u vožnji i bilo je prva brzina puni gas – normalno , druga puni gas – normalno , treća puni gas – sve normalno i četvrta – normalno sve dok nije stigla kobna peta , damo gas – GREŠKA. S time da zvuk svih djelova motore rade normalno tako da se uopće ne primjeti da ima kakvu grešku. Samo odjednom prestane ubrzavati. Unaprijed se zahvaljujem na objašnjenju.

ODGOVOR:

U praksi je sve moguće pa i ovakvo događanje kada motor izgubi snagu samo u petoj brzini . Navesti ću više razloga radi kojih se to može dogoditi jer uzrok nužno ne mora biti turbina . Potrebno je ispitivati slijedeće : senzor pedale gasa, EGR ventil, mjerač mase zraka, senzor položaja pedale kočnice, sezor ECT, senzor temperature goriva, senzor tlaka zraka , senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, ventil za rasterećenje turbine, sustav za regulaciju tlaka turbine , filter goriva, dize, ECU centrala. Ispitivanje bih započeo s mjerenjem tlaka turbine i to u svim režimima rada motora .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. 16V - KADA SE MIJENJA SPOJKA ?

Datum objave: 10.03.2012 15:21:49
Slika
PITANJE:

Poštovani. Molim vas ako mi mozete reci na koliko se mijenja spojka na Renault MEGANU 2003 1.6 16 v? Inače automobil ima132000tkm. I okvirno koliko bi to sve kostalo? Zahvajujem. Lijepi pozdrav. Drazen Bahnik

ODGOVOR:

Spojka se mijenja samo kada je potrebno . To može biti na 10.000 km a može biti i na 310.000 km . Najviše ovisi o samom vozaču ili vozačima . Točnu cijenu možete saznati u svakom boljem skladištu dijelova ili trgovini . Cijena za zamjenu spojke ovisi od norma sata pojedinih servisa . Orjentaciona cijena je od 600,- do 800,- kn .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,2 16V - MOTOR IZGUBI SNAGU ?

Datum objave: 10.03.2012 15:16:33
Slika
PITANJE:

pozz,imam jedno pitanje-imam renaul clio2,16v,2002god,ima problem,zna mi se ukjlućiti lampica u vožnji i auto gubi snagu,polagano ubrzava i to tek do 70,bio pri nekom majstoru,on to pogledao,i rekao da nešto u vezi papučice gasa,i bilo dobro jedan dan,i onda opet,pa bi vas molio vaš savjet,unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Ako želite točno znati što je neispravno i cijenu popravka onda nemojte ići kod NEKOG majstora nego kod pravog majstora. Na taj način ćete točno znati što je neispravno i cijenu popravka . Bez pregleda Vašega vozila ne mogu točno znati što je neispravno . Nema ni smisla da Vam sada navedem dvadeset i više mogućih razloga radi kojih motor može izgubiti snagu .

na vrh Povratak na vrh