Danas je: 24.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW PASSAT 1,9 TD - LOŠE GRIJANJE ?

Datum objave: 17.02.2012 16:52:35
Slika
PITANJE:

Zabok, 14.02.2012. Poštovani, posjedujem VW Passat 1,9td 92god. i imam problema sa grijanjem kabine,ne uključuje mi se ventilator na hladnjaku i crijevo koje ide iz hladnjaka do pumpe je stalno hladno, a temparatura na instrument tabli je konstantno na 100C; juče sam ispitao temparaturu rash.tekućine sa profi digitalnim instrumentom i u posudi je temp. bila 89,9C, a na inst. tabli je pokazivač bio na 80C. Prošle godine sam mijenjao motor i kiler u kabini, te sam tom prilikom vidio da je kompletna spužvica na preklopkama sprhla, i ja sam nalijepio spužvicu koja se meće ispod laminata. Prošlu zimu sam imao grijanje po ljeti hlađenja ali sada imam mlačni zrak (iako su crijeva do kilera vruća,ja se smrzavam, ponovno mi ventilator izbaci komadićke spužvice iako sam sve kanale očistio i oprao, tako da smatram da je i ova spužvica izgorila i nema funkciju. Pitam Vas kakvu spužvicu da nalijepim ili nešto drugo na preklopke i zašto su prekolopke šuplje sa okruglim rupama kad ionako preko njih dolazi spužvica koja bi ih trebala zatvoriti i usmjeravati topli ili hladni zrak u željenom smjeru. Još jedno pitanje vezano je za gubitak rasladne tekućine (nema vidljivog mjesta da negdje curi ili kapa), nakon 1500km moram doliti između 0,5 i 0,7 lit. u posudu. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru. Željko Handanović

ODGOVOR:

Opisali ste detaljno kompletno stanje na vašem vozilu . Prema tome , najprije bih predložio da provjerite ispravnost termostata , ispravnost pumpe za vodu, ispravnost brtvila glave motora . radi toga nema cirkulacije u rashladnom sustavu ( hladna donja cijev ) . Uz to bih ispitao i ispravnost hladnjaka koji također može imati začepljenje . Tek na kraju bih provjeravao isptavnost grijača ( zaklopke , brtve, usmjeravanje zraka, filter kabine ) .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 2,0 HDI - MOŽE LI SE POPRAVITI ?

Datum objave: 17.02.2012 16:38:39
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Peugeot 406 2.0 HDI 110KS, 99. godište. Kad se auto malo jače vozi, ili pod većim opterećenjima (uzbrdice) upali se lampica dijagnostike motora i auto ide u "safe mode", automatski se smanje okretaji ispod 2300 i auto ne vuče. Kad ga se ugasi i ponovno upali auto normalno radi sve do nekog sljedećeg opterećenja.. na autoputu safemode se pali kad brzina prijeđe 130kmh iako nije uzbrdica. Vrlo je neugodno kad izgubi snagu pri pretjecanju. Inače auto pali uvijek iz prve i nikad nije bilo većih kvarova. Da li se problem može riješiti? Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Navedeni kvar se može riješiti a moguće neispravnosti su : filteri, nečist rezervoar, senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, ventil za rasterećenje turbine, regulacioni ventil turbine, sustav za upravljanje turbinom, MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor bregaste , senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

ZASTAVA 128 - STRUJA

Datum objave: 17.02.2012 16:28:20
Slika
PITANJE:

dobro vece zelim, pocecu od pocetka: u pitanju je zastavino vozilo 128-letos sam ugradio prekidac za paljenje ventilatora za hladnjak.Sad imam problem kad upalim taj prekidac upali mi se kontakt na tabli i u malom hladnjaku za grejanje u vozilu se cuje nesto kako pucketa. Imam ugradjen plin i kada dam kontakt ne pali mi na prekidacu za paljenje plina i benzina ni jendu lampicu,nece ni da se upale svetla na farovima niti ventilator za grejanje u vozilu,vergla al nece da sastavi i upali...Svi osiguraci su i redu. unapred HVALA.Branislav

ODGOVOR:

Gospodine , nešto ste krivo i nestručno napravili . Predlažem da posjetite prvog autoelektričara da Vam obavi popravak na električnoj instalaciji . Ne dozvolite da se radi sitne uštede zapali Vaše vozilo .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. - DA LI JE OŠTEĆEN MOTOR ?

Datum objave: 17.02.2012 16:15:25
Slika
PITANJE:

Postovani imam problem sa Polom 98 godiste, presao 85 tisuca km i do sada nije bilo nikakvih problema. Kako je zadnjih dana bilo dosta hladno auto nisam palio 2 tjedna. Kada sam ga napokon upalio pojavila mi se lampica za ulje(ulja ima dovoljno) sto sam ja zanemario i pustio ga da radi 5a6 minuta. Kada sam krenuo nakon 200metara opet se upalila lampica za ulje nakon cega je auto izgubio snagu i ugasio se. Ponovo sam ga upalio i nakon 10 metara opet isto auto se gasi.Poslije toga jednostavno se vise nije mogao upaliti. Stavio sam novi akumulator jer su mi to neki savjetovali ali opet nista. Auto elektricar je pregledao auto je je mislio da je anlaser u pitanju ali anlaser radi bez problema i stari akumulator je bio takodjer ispravan. Sada sam dobijo savjet da je lezaj radilice u pitanju pa vas molim dami date savjet sta bi moglo biti po vasem misljenju. Neki mi govore da je moguce nesto u vezi pumpe koja je smrzla i da je auto sam blokirao jer nije mogao ulje spricati. Dali je to moguce i dali trebam da ga dam da skidaju radilicu ili jednostavno cekam da dodje toplije vrijeme i pokusam upaliti auto.Sada nece nista da radi. Unaprijed hvala Bruno

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moglo je doći do problema u podmazivanju motora radi blokade pumpe za ulje . Mogući uzroci su nečistoće i kondenzat u karteru . U ovom slučaju nastalo je oštećenje na ležajevima radilice i motor više ne može upaliti dok se ne obavi popravak . Ako želite detaljne informacije o tome i prijedlog rješenja nazovite me na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,1 i. - ZAŠTO NE PALI ?

Datum objave: 17.02.2012 15:47:18
Slika
PITANJE:

Poštovani čitam malo vaša rješenja za problema oko automobila (SVAKA ČAST) pa vas molim za dijagnostiku mojeg problema. Imam Ford Fiestu 1.1 i 1994 g. (mono inijektor fergazer). Problemi su sljedeći : hladan auto je upalio bez problema, kratko radio na ler gasu i crko. Ne ga upalit uz najbolju volju (najradije bi ga upalil sa šibicom). Promjenio sam filter goriva, pumpa goriva radi dobro jer je nedavno promijenjena i dobro baca benzin. Uspio sam upaliti auto nakon što sam grip klještima smanjio protok ibverlafa (auto radi normalno ,prima gas i radi na leru), čim oslobodim protok iberlafa auto crkne. Sa otvorenim protokom na pripetavanje upali, ali se gasi na ler gasu i guši kod dodavanja gasa. Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : regulator tlaka goriva, niski tlak goriva, filter goriva, pojedini senzori motora, zaklopka snage s elektronskim potenciometrom , aktuator minimuma, električna instalacija motora, mehanički uzroci . Najbolje bi bilo da na vozilu obavite kompletno ispitivanje : mehaničkog sustava motora, sustava dobave goriva, sustava za stvaranje iskre na svjećicama. Na taj način ćete otkriti sve kvarove.

na vrh Povratak na vrh

HONDA ACCORD 2,0 i. - ZAŠTO SE UPALILA LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 16.02.2012 23:31:31
Slika
PITANJE:

postovanje,imam hondu accord type s 2005,pali mi se lampica check engine i vsa u voznji se zna ugasit pa nakon nekog vremena opet se upali,bio sam na servisu i kazu da je moguce da je rastegnut lanac ili da je otisao senzor bregaste ili senzor radilice te da bi trebali detaljno ispitati,zanima me ako vi nesto znate o tome zahvaljujem

ODGOVOR:

Neozbiljnim nagađanjem i to što neki kažu u servisu bez bilo kakvih obveza ne znači ništa jer se tako ne može ni otkriti ni riješiti kvar na Vašem vozilu . Neposrednim uvidom i ispitivanjem direktno na vozilu može se otkriti svaki kvar . Nakon toga se može predložiti rješenje i navesti cijenu popravka. U ovom slučaju treba ispitati ; pojedine senzore motora, lambda sondu, mjerač protoka zraka, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, tlak goriva , injektore, sustav za upravljanje motorom . Ako treba detaljnije obješnjenje možete me nazvati na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

FIAT DUCATO 2,3 JTD - MOTOR IZBACIO ULJE ?

Datum objave: 16.02.2012 09:32:36
Slika
PITANJE:

Poštovanje, Firmin Fiat DUCATO 2,3 jtd izbacio ulje tijekom vožnje od oko 50 km po autoputu. Taj dan je bilo jako hladno (-25) vozač ga nije zagrijavao nego je odmah krenuo (cijelu noć je stajao na mjestu). Nakon 50 km počela je bljeskati lampica pritiska ulja. Stao je i nalio 3 litre ulja u motor i tada vidio da je cijela lijeva strana kombija zalivena uljem. Naterali smo auto na kanal, očistili iscureno ulje, ali više nigdje ne kaplje. Sada kada je temperatura malo podnošljivija (-8 do -15) i nakon zagrijavanja na mjestu i vožnje od 5 - 10 km više ne gubi ulje i nemoguće je otkriti mjesto prethodnog curenja, normalno ubrzava. Što se moglo desiti i da li je pametno da ga vozimo kao da se ništa nije desilo ili da ga vozimo u servis (garancija istekla...). Hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu je došlo do začepljenja sustava za odušak ulja iz motora. Uzrok su nečistoće, uljni talog , kondenzat . Neka velika šteta nije nastala ako ste reagirali odmah kako ste rakli . Dobro bi bilo prvom prilikom samo očistiti sustav za odušak uljnih para . To se inače radi povremeno na nekom od redovnih servisa .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,5 DCI - LED U SUSTAVU GORIVA ?

Datum objave: 15.02.2012 08:47:11
Slika
PITANJE:

Dobar dan g. Meic. Imam jedno pitanje za Vas pa ako mozete da mi odgovorite. U autu Clio II, 1.5 dci zalediolo mi gorivo tj. voda u gorivu i sad on nekad upali i radi i ugasi se sam, primjetio sam da pumpica za naduvavanje goriva koja se nalazi ispred filtera vakumira u toku rada motora i jednostavno ne dolazi gorivo do filtera. Zanima me kako da rjesim taj problem i da li je dobro da uspem u rezervoar malo adativa ili benzina i koliko treva usuti ( ne znam sta je bolje da uspem) kako nebi vise ledio dizel. hvala Vam unaprijed i pozdravljam vas

ODGOVOR:

U ovom slučaju je najjednostavnije rješenje da vozilo stavite u toplu garašu ili servis . Nakon toga će se led pretvoriti u vodu . Tada treba očistiti rezervoar za gorivo, očistiti cijevi dovoda goriva,  zamijeniti filter goriva , upaliti motor i pustiti da motor odradi 20 minuta na mjestu . Na ovaj način će sustav goriva opet biti čist .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI PD - ZAŠTO NEMA SNAGE ?

Datum objave: 15.02.2012 08:40:55
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Imam problem. Nime, vozim oktaviju karavan 2010. g.p. motor 1.968 d. Iznenada u toku vožnje pojavila se smetnja prilikom dodavanja gasa. Ne može da pređe 2.000 obrtaja niti brzinu preko 35 km/h. Zbog niskih temperatura u servisu su mislili da je zaledila nafta, međutin nakon noći provedene na kravljenju ni to nije pomoglo. Molim Vas za mišljene i savjet oko popravke. Unaprijed HVALA!

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može izgubiti snagu radi slijedećih razloga : nečist rezervoar, filteri, senzor pedale gasa, dize, EGR ventil, sustav za regulaciju turbine, senzor tlaka zraka, regulator količine goriva, senzor tlaka goriva, visokotlačna pumpa, mjerač mase zraka, senzor radilice, senzor temperature goriva, električna instalacija motora. Osnovni zadatak Vašeg servisa je da pregleda vozilo i da koristeči sve metode ispitivanja otkrije kvar i uz Vašu suglasnost kvar otkloni .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA EASYTRONIC - GREŠKA AUTOMATSKE KOMANDE MJENJAČA ?

Datum objave: 15.02.2012 08:18:26
Slika
PITANJE:

OP-COM - KW2000 Communication Window> 2001|Corsa-C|Transmission|Easytronic (MTA) P0725 - Engine Speed Signal Range/Performance (08) - Present Postovani Gospodine Meicu Ovu gresku mi izbaci prilikom provere menjaca dali bi bili ljubazni da mi objasnite u cemu je problem posto izbacuje F na displeju automobila?

ODGOVOR:

Očitana greška ukazuje na neispravnost senzora brzine vozila koji se nalazi na mjenjaču . Slovo F koje se pojavljuje na zaslonu instrument ploče samo znači da u sustavu transmisije ( mjenjača ) postoji greška F = Fault = greška . Neposrednim uvidom i ispitivanjem na samom vozilu treba točno utvrditi što je neispravno i tek tada se može pokušati otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i. 16V - JAKO VELIKA POTROŠNJA ULJA ?

Datum objave: 15.02.2012 08:06:16
Slika
PITANJE:

Dobro vece molio bih vas da mi pomognete jer imam opel astru GCC 1.6 16v 62 KW 108000 je presla,auto mi fino radi,ne pregrijava se,uredno servisiran,koristim WURTH 10-40 ulje,samo mi trosi puno ulja na 1000-1200 km potrosi 1,5 l ulja,otisao sam kod automehanicara rekao mi je da treba da poravna glavu motora jer je od pregrijavanja mozda otisla jer mi se prije nekoliko mjeseci pokvario hladnjak pa sam kupio novi,to mi je uradio znaci poravnao galvu motora i promjenio sto se treba promjeniti,ali i poslije toga mi trosi pa mi kaze da bih trebao sada da promjeni karike jer samo jos njih nije promjenio a kaze da je i njemu cudno sto ovako dobro i ocuvanom auto je otislo to sve, sta mi vi savjetujete,hvala vam puno unaprijed!

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je prevelika . Takvo stanje se mora rješiti . Potrošnja ulja na Vašem vozilu nastaje na dva načina . Prvi način je kroz vodilice ventila ( to je valjda Vaš majstor napravio kada je skidao glavu motora ) a drugi način je na klipne prstenove i cilindre . Kada se to bude radilo treba paziti i utvrditi koliko je istrošenje cilindara . Ako je istrošenje na cilindrima preveliko , klipni prstenovi neće pomoći . Tada se radi obrada bloka motora .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,9 D - NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 14.02.2012 16:20:38
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu.Imam pitanje za vas,moje auto je fiat punto 1.9 dizel 2003 godina.Problem je u tome sto ujutru kada ga palim pojavi se crvena lampica auto upali ali nema nikako gasa i auto trokira i baca bijeli dim.Podrugi put kada zaverglam auto upali i izgasi se lampica i auto radi normalono.Prilikom voznje kada se ubaci u trecu i cetrvrtu brzinu neko vrijeme dođe do trzanja auta,a sada u koju bilo brzinu da je ubacen trza.Sada kada su nastupili hladni dani i minusi auto nece da upali nikako tj.auto upali i odmah se izgasi.Molim vas da mi odgovorite na ovo pitanja da bih znao o cemu je rijec POZDRAV.....

ODGOVOR:

Radi teškoća koje ste opisali potrebno je detaljno pregledati sve što ću navesti : filter goriva, nečistoča u rezervoaru, prisutnost zraka u gorivu, grijače, dize, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja goriva, senzor položaja pumpe, visokotlačnu pumpu, sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer ) , senzor radilice, upravljačku centralu motora .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 75 1,2 i. - PROBLEMI OD PRVOG DANA ?

Datum objave: 14.02.2012 15:32:59
Slika
PITANJE:

Fiat Punto 75ELX, 1.2, 98 GOD. Imam problem sa Puntom. Moj otac je kupio novi auto u fiat salonu, prvi smo vlasnici automobila već 13 godina, skoro toliko traje problem sa elektronikom. Kada palim auto, uključim kontakt, ponekad se ukljući ventilator hladnjaka(hladan auto) i istovrmeno se upali lampica koja regristrira kvar sustava za ubrizgavanje. U početku je to bio jedini problem, dok mi u zadnje vrijme kad dam kontakt, upali se lampica ( kvar sa ubrizgavanjem ) ukljući se ventilator hladjaka , i oslabi mi struja, nešto mi izvuće struju preko noći iz akumulatora.Znalo mi se dogodit da auto ne može upalit zbog slabe struje, nako par sati upali, kao da mu se struja vrati. Akumulator je star 1 god. Bosch 44 Ah, 440 A. To se događalo i sa prijašnjim akumulatorom. Ja sumljam da je problem sa ECU centralom. Auto je bio više puta na dijagnostici, uvjek je pokazivao da je greška u indikatoru temperature. Stavljen je drugi indikator i opet ista stvar, doduše taj drugi indikator nije bio orginal o punta, jer moj auto ima indikator sa tri pina, a za moju verziju ne postiji takav indikator. Probo sam sa iskapčanjem indikatora kada se upali ventilator, ventilator se ne gasi. ECU centrala isto nije orginal za moju verziju, nego je od fiata brava, to mi je rekao električar koji je skidao centralu. Na centrali je našao nekoliko grešaka na hardveru koje je ispravio, nakon nekog vremena opet isti problem. Uza sve to auto mi je znao otići u turažu, skakanje okretaja, ponekad slabo vuće kad dođe na točno 3000 okretaja u minuti. On je došao sa greškom iz tvornice. Zanima me vaše mišljenje ? Namjerevam zamjeniti Ecu centralu. Hvala unaprjed na odgovoru.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu , vozilom se nisu bavili pravi stručnjaci i majstori svoje profesije nego improvizatori i nedovoljno stručni automehaničari. Vaše vozilo nije ništa specijalno u odnosu na druga vozila koja su mnogo složenija a ipak se uredno servisiraju i dijagnosticiraju . Bez obzira na sve nestručne radove , vaše vozilo se može najprije ispitati , dijagnosticirati, otkriti kvarove, predložiti rješenje i uz Vašu suglasnost otkloniti kvarove .

na vrh Povratak na vrh

LANCIA THESIS 2,0 T - MOTOR IZGUBIO SNAGU ?

Datum objave: 13.02.2012 17:41:59
Slika
PITANJE:

imam LANCIA THTSIS 2.0T 185ch benzin godina proizvodnje 2004 i imam sledeci sa vucom nece da vuce izgubijo sam vise od pola snage sto se tice potrosnje moglo bi se reci da je ostala ista. uplalila se lampica i spojio sam na kopmijuter i on mi je otkrijo ovako pise TURBO/VISOKI PRITISAK/ULAZ pregledo sam sve kablove sto se tice zraka i sve je u redu mijenjo sam i sve senzore sto imaju na tim crijevima i jos jedan ventil ali nista se nije promjenilo kada ponistim gresku sa konpijuterom i idem da probam auto je u redu ima vucu i cim ja malo preforsiram vozilo odam mi se upali greska i auti izgubi snagu nije bitno jeli to bilo na uzbrdici ili na ravnome samo nek malo preforsiram auto nada se upali i ja stvarno neznam sta da vise mijenjam pa bi vas molijo za odgovor unapred fala

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu uzrok radi kojega motor nema snage je preveliki tlak turbine. Kada tlak turbine postane veći od dozvoljenog , upravljačko računalo motora ECU smanji snagu motora kako ne bi došlo do oštećenja motora ( safe mode ) . Moguće neispravnosti su ; senzor tlaka zraka u usisnom kolektoru, ventil za rasterećenje turbine, sustav za regulaciju tlaka turbine .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI PD - PUNO TROŠI PO GRADU ?

Datum objave: 13.02.2012 17:02:51
Slika
PITANJE:

Lijepi pozdrav.Imam problem s prevelikom potrošnjom goriva,radi se o A4,TDI,96Kw.2003g.Naime,gradska potrošnja,kraće relacije(4,5 km.)troši oko 12-13 litara,a na otvorenoj cesti troši normalno, oko 7-7,5 lit.Motor normalno pali,ne troši ulje,ubrzava normalno,kompesija na sva 4 cilindra je oko 29,30,filteri novi,senzor protoka zraka novi,termostat u redu,tlak turbine normalan ali on po gradu i dalje jednostavno puno troši.Zadnje mjerenje potrošnje bilo je 10 lit. - 75 pređenih km. po gradu.Molim Vas vas stručno mišljenje,te da li je taj problem moguće riješiti kod vas?Hvala unaprijed na odgovoru...

ODGOVOR:

Ako bi išli normirati potrošnju goriva u bilo koji VAG servis , tada bi se test potrošnje goriva radio na točno propisani način . Motor bi morao biti zagrijan na radnu temperaturu, cesta bi morala biti suha , broj okretaja motora točno određen , ventilator grijača smije raditi samo u prvoj brzini, pojedini grijači moraju biti isključeni ( stakla , sjedala ) ,  vožnja u četvrtom ili petom stupnju prijenosa, vanjska temperatura iznad +5 °C . Na taj način bi i Vama potrošnja goriva bila manja . Isto tako bi potrošnja kroz grad mogla biti iznatno veća ( vožnja stani-kreni, korištenje svih potrošača, dugo stajanje na brojnim semaforima, klizav kolnik ) . Osim navedenog na potrošnju utječu i slijedeći objektivni faktori : mehaničko stanje motora, stanje guma, kočnice, stanje diza, stanje upravljačkog sustava motora, djelomično začepljenje usisnih kanala, djelomično začepljenje auspuha, stanje i učinak turbine . Prema Vašoj subjektivnoj procjeni moguće je da Vam se čini da je na vozilu sve u redu ali ipak nije . Vremanom su nastale promjene i neka istrošenja . Ukoliko ipak smatrate da je potrošnja goriva povećana , možete obaviti test motora, dijagnostiku i ispitivanje diza .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,9 DTI - ČESTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 13.02.2012 15:18:26
Slika
PITANJE:

Imam Renault Clio II 2001. godište. Motor 1.9 DTI turbo dizel. Prešao je 145 000 km. Imam problem sa paljenjem dugi niz godina. Nema pravila. Bude dana da upali ok pa onda upali tek iz 3,4 puta nakon verglanja. U zadnje vrijeme čak i kad upali odmah se ugasi, pa tako 4,5 puta za redom. Pokušavam pritiskanjem gasa pomoći, ali kao da ne prima gas. Pa onda kasnije upali i prima gas i sve bude ok. Čak neki put kad upali zna malo i zatrest motor. Grijači ok, akumulator nov, anlaser repariran, dijagnostika pokazuje da nema greške. Molim vas pomagajte, unaprijed hvala, pozdrav!

ODGOVOR:

Ako su dobri akumulator i elektropokretač provjerite slijedeće : prisutnost zraka u gorivu, sustav grijača ( grijače, kontrolni modul grijača ) , senzor temperature motora, relej grijača . Nakon toga po potrebi provjerite : dobavnu pumpu, regulator količine goriva, dize, EGR ventil, električnu instalaciju motora, mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,9 CDTI - LOŠ RAD MOTORA NAKON KRIVOG GORIVA ?

Datum objave: 13.02.2012 14:47:33
Slika
PITANJE:

Dobar dan gospodine Meic! Posjedujem Vozilo Opel Vectra 1.9 cdti, prilikom zadnjeg tocenja goriva, greskom je prodavac nasuo u rezervoar benzin! Nakon desetak minuta rada motora, auto je poceo da trza i da se gasi! Kada se ugasio, logicno nismo mogli upaliti auto, dok nismo istocili benzin! Nasuo sam dizel i odmah je upalio, ali i dalje auto trza! Moje pitanje je, posljedice i moguci kvarovi koji su mozda nastali prilikom tocenja benzina i sta raditi dalje, jer mi automobil za sad nikako ne radi normalno!!! Unapred zahvalan...

ODGOVOR:

Nakon što ste izvadili benzin iz rezervoara, filtera goriva,  cijevi dovoda goriva, visokotlačne pumpe , Rail-a , motor je trebao normalno upaliti . U prvim trenutcima rada mogao je i nemirno raditi . Nakon nekoliko minuta rada motor je trebao početi normalno raditi . Ako to sada nije tako , potrebno je ispitati visokotlačnu pumpu, dize, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 i.16V - DOBRO IDE ALI PUNO TROŠI ???

Datum objave: 12.02.2012 10:59:20
Slika
PITANJE:

Imam Ford Mondeo MK1 1995. godište, 2.0 16v benzinac - 136 KS. Problem je sljedeći: puno troši, u lokalu blizu 20 litara bezolovnog. Motor uredno radi, ne preoizvodi čudne zvuke, vibracije, odlično vuče, ne trokira, mirno radi u leru, ne guši se na nižim obrtajima, uredno se pali uvijek iz prve. Išao sam u servis da majstor pokuša preko dijagnostike, međutim kažu mi da ne mogu uraditi dijagnostiku motora za ovo godište. Zato vas molim da mi probate odgovoriti šta bi mogao biti uzrok ovako visoke potrošnje. Po fabričkoj deklaraciji i po priči drugih vlasnika, trebao bi da troši oko 11 litara u gradskoj vožnji. ovo kod mene je baš katastrofa. Nadam se brzom odgovoru. Unaprijed hvala. Milan iz Banja Luke.

ODGOVOR:

Po Vašoj želji navesti ću uzroke radi kojih motor troši puno goriva a to su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na ventilima, začepljenje usinih kanala, začepljenje katalizatora, propuštanje na usinom kolektoru ) , sustav elektronskog ubrizgavanja goriva ( tlak goriva, regulator tlaka , injektori, senzor ECT, senzor MAP, senzor IAT, senzor TPS , senzor bregaste osovine , lambda sonda, mjerač mase zraka, električna instalacija motora, ECU centrala ) , sustav paljenja ( svjećice, kablovi, bobina, elektronika paljenja ) .

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA RAV-4 - NIJE GREŠKA MAJSTORA !

Datum objave: 12.02.2012 10:09:04
Slika
PITANJE:

nedavno sam mjenjao plivajuči zamajac na toyoti rav 4, te sam umjesto plivajučeg stavio fiksni zamajac, jer je znatno jeftiniji, medjutim sada mi auto trza pri vračanju iz veče u manju brzinu, majstor sto mi je radio je štimao kvačilo ispod volana te sad manje trza ali nije ni blizu kao prije a on pojma nema i veli da če to leč da malo vozim itd. šuplja politika, možete li mi reč dali se to može uštimati na kvačilu ispod volana, ili je to on nešto loše uradio, postavio jel moguče da je nešto loše postavio, jer auto normalno ide, neznam ni sam sta da radim hvala na odgovoru

ODGOVOR:

U ovom slučaju nije pogriješio majstor nego Vi osobno . Zamašnjaci s dvije mase ( plivajući kako Vi kažete ) se ne ugrađuju bez razloga . Takvi zamašnjaci absorbiraju ( neutraliziraju ) vibracije motora i vibracije rotirajućim masa mjenjača . Klasična spojka to nije u stanju napraviti . Ugradite ponovo odgovarajući zamašnjak s dvije mase i odgovarajuću spojku i riješite navedeni problem . Na žalost kvaliteta ima uvijek svoju cijenu .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO TICO 0,8 i. - PAŽNJA ! MOŽE SE OŠTETITI MOTOR !

Datum objave: 12.02.2012 09:51:57
Slika
PITANJE:

IMAM DAEWO TICA UJUTRO KAD SAM UPALIO AUTO POČELO JE LUPATI U MAŠINI NEŠTO POPUT TRAKTORA MOLIM VAS DA MI ODGOVORITE ŠTA BI TO MOGLO BITI NADAM SE DA NIJE OTIŠLA MAŠINA.UNAPRIJED VAM SE ZAHVALJUJEM.

ODGOVOR:

Svako lupanje iz motora može biti opasno i zato najprije provjerite kvalitetu ulja u motoru . Moglo se dogoditi da se zamrznuo kondenzat u karteru i tada pumpa za ulje ne može stvoriti tlak ulja u motoru . Stavite vozilo u toplu garažu ili servis i odmah utvrdite što je uzrok . Ako želite detaljnije informacije i prijedlog rješenja javite se na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh