Danas je: 28.08.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - EGR i LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 23.10.2012 13:04:41
Slika
PITANJE:

Poštovani, kupio sam prije desetak dana Renault Megane sedan 1.5 dci iz 2004. godine. 1. Na kontrolnoj ploči svijetlila je žuta lampica od motora, kao i svjetlo za SERVICE. Na servisu u autokući Fišer u Virovitici rekli su mi da je isključen ERG ventil (nadam se da se tako zove) te da zato pokazuje kvar na motoru. Kada su ga majstori na servisu uključili, lampica upozorenja je ugašena, ali automobil je nakon toga počeo dimiti. Dakle, izlazi bijelo - sivi dim iz automobila samo pri pokretanju automobila kada dodam malo više gasa i kada vozim automobil u nazad. Ne znam zašto automobil nije dimio kada je ventil bio isključen a sada dimi. Ima li to veze s tim ventilom ili postoji mogućnost nekog drugog problema. Spominjane su karike u klipovima motora. Molim Vas da mi pokušate objasniti o čemu se radi, barem približno (koji su mogući kvarovi) i jeli isti problem ikako rješiv? 2. Nakon odrađenog kompletnog servisa, utvrđeno je da letva volana ima neku prazninu na desnoj strani. Pa me zanima može li se ona popraviti, odnosno može li se nabaviti neka polovna. Hvala unaprijed i srdačan pozdrav, Ivan

ODGOVOR:

Ako je neispravan EGR ventil , motor može ispuštati povećanu količinu dima na auspuh jer tada EGR ne zatvar prolaz ispušnih plinova prema usisnom kolektoru . Druga stvar su klipni prsteno vi ali to nema veze s EGR ventilom . Na Vašem vozilu treba najprije riješiti problem s EGR ventilom , po potreb ga zamijeniti i napraviti da se kontrolna lampica motora više ne pali . Nakon toga se može provjeriti kompresija motora i potrošnja ulja . Pretpostavljam da Vi već znate da li i koliko motor troši ulja na 1.000 km . Defekt na zubnoj letvi se u većini slučajeva može popraviti a to se može znati neposrednim uvidom na vozilu .

na vrh Povratak na vrh

MITSUBISHI CARISMA 1,6 SD AUTOMATIC - KAKVO I KOLIKO ULJA ?

Datum objave: 22.10.2012 15:19:03
Slika
PITANJE:

Molim Vas da mi kažete koliko ide litara ulja i koje u motor od Mitsubishi Carisma 1.6 SD. Nadalje, pošto je automatski mjenjač da li je tu isto potrebno mjenjanje ulja jer je prešao 160 000 km, ako da koje ulje i koliko? Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Nikako mi njie jasno zašto ne navedete sve podatke o motoru i vozilu . Ako je u Vašem vozilu benzinski motor snage 74 ili 76 KW  u motor ide 3,8 litara ulja . Za automatski mjenjač treba 6 litara ulja a oznaka ulja je ATF SP - II . Ulje u automatskom mjenjaču s emijenja svkih 60.000 km ili svake dvije godine .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 6 2,0 D - ZAŠTO SE GASI NA LERU ?

Datum objave: 22.10.2012 15:11:08
Slika
PITANJE:

poštovani imam mazdu 6 2.0cd 2003god.prešla 250000km i počela mi je crkavati u leru inače dobro vuće otišao sam kod majstora a on je rekao da treba raditi reglažu dizni pa sam tako i napravio 1100kn po jednoj kada je auto bio gotov par dana je radio dobro i sad opet crkava u leru. dali bi mogao problem biti još u regulatoru tlaka kao kaže majstor. unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih se može motor gasiti na leru a to su : filteri, nečist rezervoar, senzor temperature motora, dobavna pumpa, dize, senzor tlaka goriva, senzor tlaka na Rail-u, regulator tlaka goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, EGR ventll , senzor radilice, mehaničko stanje motora , ECU centrala motora. Potrebno je obaviti ispitivanje po logičnom redoslijedu i detaljno . Na taj način se može točno otkriti kvar .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 CDI - GENERALNI POPRAVAK MOTORA ?

Datum objave: 22.10.2012 10:30:30
Slika
PITANJE:

Poštovanje gosp Meić, živim u BiH, prije 4 mjeseca sam iz Njemačke uvezao C 200 CDI 90 kw 2004 godište.Nemam partikelfilter, nestao u putu,jer sam jednom gospodinu dao punomoć za dovoz auta. Promijenio sam blok motora, turbinu, pumpu visokog tlaka, jedan injektor, radilicu ,ležaje, sada ću i karike a na tisuću prijeđenih kilometara, podigne mi se razina ulja za litar, umjesto 6 kad ispustimo 7 litara. Živim u Orašju, odmah priko Save kod Županje i daleko sam od Vas 250 km.Svi majstori u okolici do Osijeka, pokušavaju nešto riješiti a danas sam prvi puta naišao na Vašu adresu i savjete i mislim da mi Vi to možete riješiti.Motor je ponovno rasklopljen i nakon 2000 kilometara ležaji na radilici su ponovo načeti a sva sreća da sam inzistirao na zamjeni karika, te je majstor motor otvorio. Znam da je Vaše vrijeme dragocjeno ali ja Vas molim dajte mi savjet.U računalo od auta ,slabo tko ovdje nešto zna, svi se trude samo ja i dalje bez auta a novci bespovratno klize iz džepa. Bog i svako dobro i nastavite pomagati ljudima.

ODGOVOR:

Nivo ulja u karteru se može povećati radi dva razloga . Prvi je kada u karter ulazi rashladna tekućina  a drugi je kada u karter ulazi gorivo . U prvom slučaju uzrok je najčešće brtva glave motora . U drugom slučaju uzrok su : dize, brtve na dizama, koša kompresija i izostanak paljenja na jednom od cilindara . Reparatura motora koju ste radili i koju radite je najsloženija i najodgovornija aktivnost koja se radi na vozilu . Zbog toga takvu vrstu poslova treba obaviti vrlo stručno i odgovorno kako bi motor opet dugoročno dobro funkcionirao . Ovom prilikom moram reći da je pravi generalni popravak vrlo skup , ali je dugoročno isplativ . Jeftinije rješenje je ako bi mogli pronači isti takav rabljeni motor koji bi bio u dobrom stanju . Najvažnija stvar kada se rastavi motor je točna defektaža pojedinih dijelova . To znači mjerenej istrošenosti . Nakon toga se radi strojna obrada i planira koji su sve potrebni materijali . Ako se napravi propust u ovom dijelu posla , popravak motora neće biti kvalitetan a to je onda daleko skuplje nego da se odmah radi prava generalka .

na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO 1,7 D - NE RADI GRIJANJE , POMOĆ ?

Datum objave: 20.10.2012 19:27:51
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću. Na vozilu Fiat tipo 1.7 dizel izmjenjen je kiler grijanja u kabini, termostat i vodena pumpa. Motor ima normalnu temparaturu dok stoji na mjestu, i grije kabinu normalno, ali kad se vozi na sve ventilacijske otvore ulazi hladni zrak. Je li problem u klapni koja zatvara/otvora dovod zraka u kabinu? I je li potrebno skidati cijeli kokpit da bi se došlo do te klapne?

ODGOVOR:

Ovome problemu treba pristupiti po logičnom redoslijedu  zato ću se i ja u svom savijetu držati toga . Motor mora imati normalnu radnu temperaturu i to na mjestu i na otvorenoj cesti a to je između 80°C i 90°C . Ako je to tako znači da su termostat i pumpa za vodu ispravni . U rashladnom sustavu ne smije biti zraka . Radijator grijača mora biti čist i potpuno prohodan ( ako ste ugradili novi onda je vjerovatno ispravan ) . Ventil grijača koji propušta rashladnu tekućinu u radijator grijača mora biti ispravan i potpuno otvarati . Hladni zrak izvana mora dolaziti direktno na radijator grijača . Prolaskom kroz radijator grijača , vanjski zrak se zagrijava i cirkulira kroz ventilacijske kanale u raznim pravcima kuda ga se usmijeri . Vaše pitanje se najviše odnosi na zaklopke grijača koje usmjeravaju zrak . Zaklopke mogu biti neispravne ( blokirane ) ali je to vrlo rijetko . Zato najprije provjerite kolika je radna temperature motora , ispravnost ventila grijača, ispravnost radijatora grijača , cirkulaciju rashladne tekućine kroz grijač . Tek na samom kraju možete sumnjati u zaklopke grijača .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F 1,8 i. 16V - MOTOR NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 20.10.2012 16:39:10
Slika
PITANJE:

gospodine imam opel astru f 1.8 16v 115 ks.u vožnji mi se ugasio auto i više nije palio kad dam kontakt začuje se pumpa goriva i kada probam da upalim auto kao da dizne ne ubrizgavaju gorivo zamjenio sam relej od pumpe goriva i stavio druge dizne i ništa stalno mi blinka lampica greške motora pa me zanima šta bi tu moglo biti hvala.

ODGOVOR:

Neispravno može biti mnogo toga i to : imobilajzer ( blokada paljenja ) , električna instalacija motora, filteri, senzor radilice, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, brtva usinog kolektora, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, aktuator minimuma, niski tlak goriva, faza motora, kompresija, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

NISSAN TERRANO II 2,4 i. - " CUKA " I GASI SE ?

Datum objave: 20.10.2012 09:40:01
Slika
PITANJE:

Pozdrav svima!!! Na probu imam Nissan Terrano II 2.4 1998g. Nekad U vožnji mi se dogodilo da "cuka" i nakon toga se ugasi. Prolikom pokušaja paljenja kao da bi tu itamo uhvatio na tren i ugasi se. Kad prođe određeno vrijeme hoće upaliti. Vlasnik mi kaže da je do sviječica i tako nešto. Kupiti ili ne, ako se sumnja na neku sitnicu DA. Ostale osobine vozne OK! Hvala!!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu najprije treba obaviti stručni pregled i dijagnostiku motora a nakon toga će se točno znati što je neispravno i što treba napraviti da motor normalno funkcionira. Mijenjanje pojedinih dijelova na osnovu pretpostavki rijetko kada dovodi do uspijeha . Moguće neispravnosti su : propuštanje na usisnom kolektoru, tlak goriva, filteri, regulator tlaka goriva, injektori, senzor radilice, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, senzor položaja zaklopke snage, probijanje visokog napona, loša iskra na svjećicama, električna instalacija motora , ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 416 SI - MOTOR NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 19.10.2012 17:02:45
Slika
PITANJE:

imam rover 416 si problemje slijedeci da nema iskre u voznji se samo ugasio i nije mogaoupalit vise.impulsator je dobar,bobina isto provjereno.moje pitanje je dali ga jos sta moze zezat,i da pumpa goriva radi,kod kljuca imam to smo izvrtili ali nista. postovanje

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : imobilajzer , transponder u ključu, električni konektori i kontakti na ploči s osiguračima, kontakt brava, relej ECU centrale, veliki pad napona prilikom startanja motora, inercioni ventil za zatvaranje goriva, konektor dobavne pumpe, niski tlak goriva, senzor radilice, propuštanje na usisnom kolektoru, ulazni napon na bobinu, MAP senzor, regulator tlaka goriva, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

RENAUL SCENIC RX4 2,0 i. 16V - NEMA SNAGE ?

Datum objave: 17.10.2012 11:43:57
Slika
PITANJE:

Postovani g. Meić imam renault scenic rx4 2.0 16v i imam jedan problem te se nadam da cete mi dati vrijedan savjet. naime automobil nemoze razviti brzinu vecu od 140 km/h i okretaji ne idu vise od 4500 o/min a trebao bi ici do 196 km/h i 5500 o/min. dali ste se vec susretali sa takvim problemom i kako ga mogu rijesiti? unaprijed vam se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora i tada će se zanti što je neispravno i zašto motor nema potrebnu snagu . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, začepljenje na usisnim kanalima, djelomično začepljenje auspuha ) , tlak i količina goriva, injektori, regulator tlaka goriva, ECT senzor, IAT senzor, mjerač mase zraka, lembda sonda, loša iskra na svjećicama, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,8 T - ZABRINJAVAJUĆI BIJELI DIM ?

Datum objave: 17.10.2012 10:15:34
Slika
PITANJE:

pozdrav imam audia a3 1.8 t 110 kw 1997 god 193 000 km danas mi se desilo da kada sam kretao sa raskrsnice vidjeo sam iza sebe da je ostao oblak bijelo-sivog dima ( kao zimi kad upalite auto) u voznji nema nista nikakvi dimova i sl nema promjene u snazi. i nakon 15 min sam stao i krenuo u nazad opet se pojavio ali brzo ispari nije da ostaje dugo u zraku. poslije sat dva sam opet upalio auto i nije bilo nicega ni traga pokusao sam i naglo ubrzati u 2. oj brzini nista dodao sam par puta gas u leru nista samo u tragu jednom je izaslo malo tamnog jedva primjetno al je vec bio na 4000-5000 obrtaja. sto bi moglo biti? I da primjetio sam da se to pojavi kad se spustam niz nizbrdicu sa pustenim gasom i stanem na raskrsnici i kad trebam krenut onda se desi da izbaci taj dim al ne puno ( kao da se negdje napuni u nekoj komori pa onda izbaci) .inace se ne pojavljuje cesto 1-2 puta tjedno.auto je kupljen prije 3 tjedna i prodavac mi je rekao da on nije nikada nije popravljao ni imao problema sa turbinom. auto je bilo na tehnicom prije 7 dana i rekli su da je sve ok i prolazi sve eko testove.

ODGOVOR:

Prilikom vožnje niz nizbrdicu u ispušnom sustavu se može kumulirati vodena para ili mala količina uljnih kapljica .  Spomenuta količina vodene pare ili uljnih kapljica prilikom ubrzanja izlazi iz ispušnog sustava . Mala količina ulja može dospijeti u ispušni sustav preko vodilica ventila . Vodena para može dospijeti u auspuh kao produkt izgaranja benzinskog goriva ili ulaskom male količine rashladnog sredstava u cilindar . Ako Vas navedena pojava zabrinjava obavite test motora i defektirajte spomenutu pojavu .

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 i. 16V - LER GAS VARIRA DO 1.500 o/min ?

Datum objave: 16.10.2012 09:42:23
Slika
PITANJE:

Poštovani. Kupio sam Opel Tigru 1.4 16 v 96g. Auto je uredno servisiran,130 000km cca. Počelo mi se dešavat da se podigne ler gas do 1500 okretaja i tako se vozim bez da jako stušćem gas. Ponekad samo varira izmedju 800 1500 okretaja,a ponekad radi skroz normalno. Zanima me što bi to moglo biti,te koji su najčešći problemi kod navedenog auta? Unaprijed se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage, motorić minimuma, propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalacija motora, injektori ( prevelika količina goriva, ECU centrala. Točan odgovor što je neispravno mogu dati tek nakon pregleda vozila . Ovo vozilo nema tvorničkih grešaka i uz redovito servisiranje može biti pouzdano i sigurno .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,9 DCI - NEPOZNATI KVAR ?

Datum objave: 16.10.2012 08:32:16
Slika
PITANJE:

Pozdrav za Vas g. Meić i hvala na ovom sajtu Auto je Renault Megane II sedan,1,9 dci,2003 g,redovno servisiran i na satu ima 214000 km. Problem koji moj majstor ne može otkriti o čemu se radi je u tome što auto u vožnji "cimne",trzne, tj kao na trenutak da sve stane,vrlo kratko i poslije nastavi.Tako je bilo do skoro kad je poceo "trokirati" tj broj obrtaja naglo skoči pa padne i auto se ponekad ugasi ako je na slabijem gasu. Pravila nema,dešava se pri raznim brzinama ,uglavnom na nižim okretajima.Do sad je zamijenjeno sljedeće:EGR,senzor bregaste,senzor protoka zraka,svi filteri i ništa od navedenog nije bilo kvarno jer problem je i dalje prisutan.Moj majstor sad sumnja u senzor mjenjača,ja sam čuo za probleme sa nekom pumpom za dobavu goriva za koju mi majstor kaže da je moj auto nema.Dizne kontrolisali u Bosch servisu i sve ok.Takodje i nekakav preliv smo gledali ,sve ok.Auto dobro ide ,kad ide,ali ovo sad pored silnih troškova je i misteriozan problem pa Vas molim za pomoć u vidu savjeta šta dalje.Hvala

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu kvar može biti : električni , elektronski , hidraulični ( dobava goriva ) . Probleme mogu stvarati slijedeći faktori : senzor pedale gasa, dize, senzor radilice, električna instalacija motora, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor brzine vozila, začepljenje ispušnog sustava, relej ECU centrale, pojedini konektori ( pad napona ) , ECU centrala motora . Podatke koje sam naveo , ne znače mnogo jer Vi trebate točan podatak što je stvarno neispravno . Na žalost do toga podatka može se doći samo strpljivim ispitivanjem i iznalaženjem greške na samom vozilu .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES ML 270 CDI - ZAŠTO PUNO TROŠI ?

Datum objave: 15.10.2012 23:23:17
Slika
PITANJE:

dobar dan!imam jedan koji nikako ne mogu rjesiti!imam mercedesa ml 270 cdi 2000g.isve je bilo uredu s autom dok nisam isao promjeniti dihtung ispusne grane.prilikom skidanja pukli su serafi na glavi.glava se skinula stavio novi dihtung glave i dihtung ispusne grane.to je mehanicar sve sastavio e onda je nastupio sok!!!auto je prodimio i poceo se tresti.da bi rekli da su dizne lose,stavili su mi svih pet repariranih dizni i vise nije dimio niti treso.za dizne i ruke dao sam 6000kn.da bi kada sam se poceo voziti auto poceo nenormalno tositi oko 20 litara.reklamirao sam auto ali oni ne mogu naci uzrok.svi parametri dobri ina testeru nista ne pokazuje.kazu da je sve uredu ali kako ako auto toliko trosi???molio bi vas za pomoc jer vise neznam sta da radim.hvala

ODGOVOR:

Točan uzrok velike potrošnje se može navesti tek nakon dijagnostike motora . Sada mogu nabrojiti moguće neispravnosti a to su : mehaničko stanje motora ( faza , kompresija, istrošenja u motoru ) , filteri, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor tlaka na rail-u, dize, senzor tlaka turbine, bypass ventil turbine, sustav za regulaciju turbine, MAP senzor, djelomično začepljenje auspuha, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ELANTRA 1,6 i. - LOŠ RAD MOTORA I OTEŽANO PALJENJE ?

Datum objave: 14.10.2012 19:20:22
Slika
PITANJE:

ljepi pozdrav Gosp. Meicu samo da se zahvalim unaprijed na vasaj stranici za pomoc nama obicnim ljudima bez tolikog znanja!!! Moje pitanje glasi imam elantru 2000 godinu gls 1.6 benzin!! 122000 km ujutro mi auto ne zeli upaliti tek iz 3-4 pokusaja a to kad se dogodi pocne cijeli motor tresti kao da se gusi sve dok mu ne stisnem gas!! onda postane sve normalno i auto vuce i radi!!! ponekad i obrtaji skacu u leru pri paljenju!! provjerio sam pumpu goriva i ona je ispravna!!! tako je bilo sve do prije 3 dana i auto vise ne zeli upaliti!! ne znam sta da radim s autom jer radim u inozemstvu i tesko mi ga je odvesti nekom mehanicaru da mi kopa po motoru i onda mi jos uzme brdo novaca!! kablovi su novi zamjenjeni prije 10 dana jer su kao oni bili uzrok svemu s tim da nisu orginalni i malo vire van znaci ne dihtaju dali je i to mozda problem!!! jos jedno kad se auto ujutro palio i kad sam ga uspio zapaliti iz auspuha je izbacio oblak bijelog dima!!! molio bih Vas strucan odg ako mi mozet ikako pomoci!!! hvala ljepa na vremenu i na odg.

ODGOVOR:

Ovom prilikom mogu navesti više od dvadesetak mogućih razloga radi koji imate probleme s paljenjem i lošim radom motora . Kada je to tako onda je najefikasniji način na koji se točno dolazi do spoznaje o svim kvarovima kompletna dijagnostika motora . Takva dijagnostika obuhvača : ispitivanje mehaničkog stanje motora , ispitivanje elektronskog sustava ubrizgavanja goriva, ispitivanje sustava za stvaranje iskre na svjećicama , ispitivanje upravljačkog sustava motora . Ipak ću navesti najčešće uzroke a to su : loša iskra na svjećicama , probijanje visokog napona , bobina, senzor radilice, tlak goriva, filteri, nečisti injektori, senzor položaja zaklopke snage, senzor temperature motora, aktuator minimuma, MAP senzor za tlak zraka, EVAP ventil rezervoara, EGR ventil, mjerač mase zraka, lambda sonda, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 1,1 i. - ŠTO JE KALIBRIRANJE ?

Datum objave: 14.10.2012 18:33:56
Slika
PITANJE:

pozdrav,što znači kalibriranje motora(ili kompjutera),mora li se ona raditi nakon određenog vremena.imali smo problem,C3 1.1 60KS,20 000 km(novo auto)prilikom paljenja ujutro motor bi radio mirno,pri pokušaju kretanja i dodavanja gasa ugušio bi se i ugasia,radnju ponovimo samo moramo dodati puno veči gas i onda bi uspjeli krenit.hvala unaprijed

ODGOVOR:

Kalibriranje motora ili kompjutora ne postoji . Možda taj izraz koriste neke osobe u nedostatku boljeg objašnjenja .  Problem koji imate priliko kretanja treba rješiti na normalan način a to je ispitivanje pojedinih komponenata sustava dobave goriva . Najčešći uzroci su : regulator tlaka goriva, nečisti injektori, pojedini senzori motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 i. - NEĆE DA RADI NA LER GASU ?

Datum objave: 14.10.2012 12:20:46
Slika
PITANJE:

opel vektra a 90 god.20i auto ima plinsku instalaciju problem je taj kad je auto hladan neće da radi na ler gasu a kad se ugrije sve ok.isto tako kad se ugrije brže ga vozim povisi ler gas na 1.5. na plinu mi se često pali narančasta lampica kad brže vozim.pomozite molim vas.

ODGOVOR:

Na vašem vozilu najprije treba ispitati ispravnost benzinskog sustava ( sve komponente i sklopove ) . Tek kada se otklone sve greške na benzinskom sustavu i kada motor bude radio potpuno ispravno na benzin , tada se po potrebi može ispitivati i plinski sustav . Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor položaja zaklopke snage TPS, aktuator minmuma, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora , EVAP ventil rezervoara, senzor temperature usisanog zraka, mjerač mase zraka, senzor tlaka zraka MAP, nečisti injektori, tlak goriva, količina goriva, senzor radilice, električna instalacija motora, loša iskra na svjećicama, kablovi za svjećice, bobina, ECU centrala motora . Redoslijed ispitivanja treba biti : mehanički sustav motora, mjerenje tlaka goriva, ispitivanje injektora i tako dalje .

na vrh Povratak na vrh

FORD SIERRA 2,0 i. 16V - OBIŠAO SAM DOSTA MAJSTORA I NIŠTA ?

Datum objave: 13.10.2012 10:02:07
Slika
PITANJE:

Pozdrav.Prvo da kažem da sam obišao dosta majstora i ništa(2 mehaničara, 2 majstora za plin, 1 električara) i još malo pa ću u lude.Imam sijeru Ford 2000 benz. 16 v 2 bregaste ,DOHC motor,plin ,na ler 4 klip ne radi ali kad dadnem gas sve normalno, vuče dobro ali plina (benz) troši malo više.Promjenio sam svećice,kablove,oprao dizne,servis plina ali ona isto.Još da napomenem nimalo ne dimi kolik god gas da se dadne i snimio sam da usisna grana iznutra masna a filter za vazduh suv.ŠTA DA RADIM?

ODGOVOR:

Najbolje bi bilo da pronađete servis koji ima volju i želju da se bavi Vašim vozilom . Vaše vozilo nije neko svjetsko čudo pa da se ne može otkriti i otkloniti kvar , ma kakav on bio . Važno je samo da omogućite i date dovoljno vremena servisu da obavi detaljno ispitivanje i dijagnostiku . U ovom slučaju treba obaviti ispitivanje po slijedećem redoslijedu : mehanički sustav motora ( faza , kompresija, propuštanje na ventilima, istrošenje vodilica ventila, propuštanje na usisnom kolektoru ,  stanje bregastih osovina, suženje usisnih kanala na glavi motora ) , sustav elektronskog ubrizgavanja goriva ( pojedini senzori motora , mjerači , davači impulsa, aktuatori, injektori, tlak i količina goriva ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( svjećice, kablovi, bobina, ulazni napon na bobinu , ECU centrala ) . Stručna osoba koja ima sve tehničke podatke za Vaše vozilo i uz servisno dijagnostičku opremu , može bez problema obaviti kontrolu svega što sam naveo i u konačnici otkriti sve neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,3 EFI - MOTOR TEŠKO PALI ?

Datum objave: 13.10.2012 09:44:23
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Imam pitanje vezano za Ford Escort 1.3 Efi 1997. godište. Prije dva – tri mjeseca auto je prestalo paliti s prve, a kako je vrijeme odmicalo trebalo mi je sve više pokušaja (danas pet - šest). Prije toga još se i gas nekontrolirano pojačavao, pa sam promijenio motorić ler gasa (Air Walve Control) u nadi da ću otkloniti oba kvara. Problema s gasom više nemam, ali auto se i dalje sve teže i teže pali ujutro. Kada proradi, i ako vani nije hladno, kasnije tokom dana više nemam problema s paljenjem, a vožnji ne primjećujem nikakve lošije vozne osobine. Pumpa goriva, po zvuku, čini se da ujutro radi uredno, a jedino što mi kontrolna tabla signalizira jest lagano crveno svjetlo na oznaci za probleme s akumulatorom, premda to svijetli već godinu i pol i auto je sve to vrijeme uredno palio. Trebam li možda odspojiti kleme i pokušati resetirati postavke (ako ovaj Ford uopće ima računalo)? Unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Motor može teško paliti zbog velikog pada napona prilikom startanja motora . U tom momentu nema dovoljno struje ( napona ) na pojedinim senzorima motora i na svjećicama . Uzrok može biti akumulator, alternator , elektropokretač . Provjerite to što sam naveo i po potrebi napravite servis alternatora i elektropokretača . Kapacitet akumulatora mora biti veći od 60 % .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 140 - LUPANJE U MOTORU DOK SE NE ZAGRIJE ?

Datum objave: 12.10.2012 12:24:32
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam mercedes a 140 1998 prilikom prvog paljenja čuje se jako lupanje/zveketanje sve dok se motor malo ne razradi/zagrije u vožnji do odprilke 2km. Mislim da bi mogao biti lanac jer prešao je 300 000 bez zamjene ili možda nešto drugo? Hvala

ODGOVOR:

Moguće je da čujete zvuk jednog od lanaca i lančanika . Gornji lanac pokreće razvodni mehanizam a donji lanac pumpu za ulje . Svaki od spomenutih lanaca ima i svoj natezač pa treba posumnjati i u njihovu ispravnost . U ovom slučaju treba kao mogućnost još spomenuti hidropodizače koji također mogu stvarati zvuk lupanja jer isti funkcioniraju pomoću ulja u motoru i za njihov rad je potreban odgovarajući tlak ulja .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO TICO 0,8 i. - MOTOR SE UGASI U VOŽNJI ?

Datum objave: 12.10.2012 12:15:15
Slika
PITANJE:

dobar dan. imam pitanje tico.0,8.ima 203000 km.tijekom voznje se jednostavno ugasitj.crkne motor. nakon par pokusaja startanja motora jednoszvno upali i dalje radi normalo. to se dogadja bez obzira na duljinu voznje ili rada motora hvala vam

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila se može ugasiti iz dva razloga . jedan je izostanak iskre na svjećicama a drugi je prekid dovoda goriva . U prvom slučaju mogući uzroci su : kablovi, bobina, senzor radilice, ulazni napon do bobine . U drugom slučaju to mogu biti ; tlak goriva, injektori, senzor položaja zakloke snage, filteri, MAP senzor, senzor temperature motora, aktuator minimuma, električna instalacija motora, nečist rezervoar , ECU centrala motora . Neposrednim uvidom na vozilu i ispitivanjem navedenih komponenata može se točno utvrditi i otkriti uzrok .

na vrh Povratak na vrh