Danas je: 31.01.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 206 1,4 i. - DVIJE GODINE TRAŽIM RJEŠENJE ?

Datum objave: 22.03.2012 11:45:02
Slika
PITANJE:

Dobro veče. Već više od dvije godine tražim rješenje problema. Od majstora do majstora, i ništa. Nije prolem ni u plaćanju, ne naplate oni, pošto i ne naprave, već jednostavno to počinje da nervira. Peugeot 206, prije vipše od dvije godine ugradio plin. Nakon toga 10-ak dana, da li slučajnost ili ne, ne znam, dešavaju se sljedeće stvari. Kad se suto ugrije gasi se na leru. Zimi je to jako rijetko tek nakon dugotrajne gradske vožnje. Ljeti vrlo često, na svakoj drugoj -trećoj rakrsnici, semaforu, kad mijenjam brzinu. Ista stvar se dešava i na plinu i na benzinu. Dečki koji su ugrađivali plin su zamijenili sve što se može zamijeniti kod plina. Isto se ponaša i na benzinu i na plinu.Poslije gašenja odmah upali bez problema. Pozdrav iz Dubice

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu neispravnosti treba tražiti na benzinskom sustavu motora a ne na plinskom sustavu . Prvi korak je svakako kompletna dijagnostika motora i nakon toga otklanjanje kvara . Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, MAP senzor, senzor položaja leptirastor ventila, aktuator minimuma, injektori, filteri, senzor radilice, EGR ventil, propuštanje na usinom kolektoru, električna instalacija motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 SDI - ČUDNE VIBRACIJE ?

Datum objave: 21.03.2012 18:58:54
Slika
PITANJE:

Poštovani, radi se o polu 1.9 sdi 2006g s prijeđenih 45 000 km. Zadnja dva puta kad sam se vozio autocestom brzinama većim od 130 km/h i na oko 3.5 tisuća okretaja primijetio sam da cijela unutrašnjost auta pojačano vibrira. Vibracije se osjete na volanu, mijenjaču, staklima čak i na sicevima. Problem se javlja samo pri velikim brzinama inače je sve normalno. Jeli mi možete odgovoriti u čemu bi mogao biti problem? Hvala. Mate

ODGOVOR:

Mogući uzroci koji generiraju vibracije su : nosači motora, ispušni sustav, pogonske osovine, ležajevi kotača, transmisija, gume, pojedini dijelovi ovjesa . Neposrednim uvidom na vozilu može se točno utvrditi što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDDI - NE REAGIRA NA GAS ?

Datum objave: 21.03.2012 18:14:21
Slika
PITANJE:

Postovani Gosp. Maic moje pitanje je... Imam Ford Modeo 2.0 DI 2002 god. Auto mi je u vožnji prestao reagirati na gas, i sada auto pali normalno ali cim dodam malo gasa auto se ugasi i treperi mi kontrolna lampa grijaca bio sam kod majstora na elektronici ne pokazuje nikakav kvar pa mi je promjenio filter ulja i goriva ali se problem jos uvijek ponavlja i nemoze otkriti gdje bi mogao biti problem. Dali bi vi znali u cemu je problem unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, regulacioni ventil turbine Wastegate, MAP senzor, EGR ventil, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor radilice, začepljenje auspuha, električna instalacija motora, ECU centrala. Točan uzrok mogu navesti nakon pregleda vozila.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. 16V - POVEĆANI LER GAS ?

Datum objave: 21.03.2012 18:00:39
Slika
PITANJE:

imam problem sa Renault megane classic 1.6 16 V, 2000 g.p. problem je povecan broj obrataja u ler gasu, koji se javlja bez nekih pravila. bio sam kod uvazenog mojstora u bl, i prvo sto je zamjenio je bio motoric ler gasa. ali problem nije bio rijesen, tako da je poslije, rekao da je zamijenop dihtinge na usisu zraka, i da je stelovao "kompjuter" auta. i sve je bilo u redu nekih 20 dana, ali se problem vratio cim su spoljne temperature pocele da rastu, isprva rjedje, a u posljednje vrijeme sve cesce. problem je i to sto automobil u toku voznje u takvom stanju, dodaje stalno gas kad je u brzini pa je potrebno stalno kociti.inace auto stvarno dobro vuce i nema problema sa gubitkom snage ili neceg slicnog. a takodje sam primjetio da ujutro kad je auto hladan, kad se upali i u toku voznje nema povecanja broja obrtaja, nego tek kad se pravi pauza u voznji, tj poslije prvog gasenja auta. servis veliki je radjen prije 2 godine i tada je problem i nastao. servis je radjen u sklopu neke"generalke" koja je bila potrerbna jer je bila ostecen neki zubcanik ili sta vec na radilici. sve je radio isti majstor. naravno u privatnoj reziji, koji je radio u servisu ovlastenom u BL. ako mozete dati odgovor ili savjet sta bi moglo da se uradi jer auto mi je zao prodavati, dosta je ulozeno u njega i nalazi u stvarno dobrom stanju, a smatram da nije neki velik kvar.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogu navesti moguće neispravnosti a to su : propuštanje na usinom kolektoru, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor položaja leptirastog ventila, mehaničko stanje motora, regulator tlaka goriva, injektori, lambda sonda, električna instalacija motora , ECU upravljačko računalo motora . Morate pronači stručnu osobu ili servis koji će znati popraviti Vaše vozilo .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,9 TDI - BREGASTA OSOVINA ?

Datum objave: 20.03.2012 19:08:47
Slika
PITANJE:

Poštovani,možete mi molim vas odgovoriti kako prepoznati kad je otišla bregasta osovina kod golfa V 1.9 tdi? Kad sjedim u autu čudno mi radi,a kad sam pored njega ništa ne primjećujem. Prijatelj mi kaže da je kod njega bilo isto i da je morao mjenjati bregastu. Hvala!

ODGOVOR:

Najbolji način je da se skine poklopac ventila ili bregaste osovine. Ispod poklopca se nalazi bregasta osovina i tada se može jasno vidjeti da li postoji kakvo oštećenje na osovini i na podizačima ventila .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - ZAŠTO OSTANE BEZ SNAGE ?

Datum objave: 20.03.2012 15:53:31
Slika
PITANJE:

Poštovanje kolega.Imam Octaviu 2002 god dizel 66kwh 90ks.u zadnje vrijeme mi se desavaju dva problema.Prvi problem je sa snagom vozila,vozilo moze ici plafon 130kmh ne vise,,u zadnje vrijeme u voznji ostanem bez vuce kao da mi je SDI motor a ne TDI,i shvatio sam ako ugasim i upalim vozilo u voznji vrati mi se vuca ali opet samo do 130kmh.Drugi problem mi se poceo desavati nedavno a problem je u tome sto na momente gubim kvacilo i nemogu mijenjati brzine..kvacilo kao da nestane papucica kvacila propadne do dna..to su moja pitanja nadam se da sam poblize objasnio problem i nda cu dobiti odgovor..Unapred hvala..

ODGOVOR:

Motor može izgubiti snagu radi brojnih razloga a najčešći uzroci su : senzor tlaka turbine, regulacioni ventil za rasterećenje turbine ( Wastegate ) , elektropneumatski ventili za regulaciju tlaka turbine, ECU računalo motora, mjerač mase zraka, EGR ventil . Komanda spojke može postati mekana ako zakaže jedan od hidrauličnih cilindara spojke ( glavni cilindar spoke , radni cilindar spojke ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - ŠTO SE RADI NA SERVISU ?

Datum objave: 20.03.2012 15:47:09
Slika
PITANJE:

prije neki dan sam kupio lagunu 2007 godiste 1.9 96 kw reci te mi sta mi je potrebno da bi uradio full servis od djelova i potrosnog materijala molio bih ako bi ste mi mogli to napisati i jos nesto reci te mi kako se skida limit brzine posto su mi rekli da mi auto to posjeduje. Unaprije hvala

ODGOVOR:

Nije dobro da za vozilo koje ste tek kupili kupujete unaprijed pojedine dijelove. Normalno bi bilo da Vaš serviser najprije obavi kompletan pregled vozila ( motor, mjenjač, ovjesi, kočnice, podvozje, klima uređaj, elektriku ) i da nakon toga napravi spisak potrebnih dijelova za servis . Na taj način ćete točno znati cijenu dijelova i cijenu servisa . Priča sa skidanjem limita brzine je glupost a to možete čuti od pojedinih nazovimo " stručnjaka " . Motor Vašega vozila ima 130 KS i nije mi jasno zašto bi Vi sada htjeli još povećati brzinu i snagu  kada je ionako imate dovoljno . I zašto bi na taj način skračivali trajnost motora i povećavali potrošnju goriva. Ako Vam je snage premalo trebali ste uzeti vozilo 2,0 205 turbo od 205 KS . Samo u tom slučaju potrošnja goriva nije 6,5 l/100 km nego 16 l/100 km .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - VELIKA POTROŠNJA , MOLIM POMOĆ !

Datum objave: 20.03.2012 08:26:10
Slika
PITANJE:

Poštovani! Posjedujem Citroen Xsaru 1.4i 2003god. i imam jedan veliki problem, zadnjih otprilike godinu dana auto mi je počeo jako trošiti. Potrošnja mu je otprilike 12 litara goriva na 100 km gradske vožnje, a kombinirano mu je oko 10 litara, u zadnje vrijeme potrošnja sve više i više raste tako je ove zime trošio 15 litara na 100 km. više puta je stavljen na kompjuter i ne pokazuje nikakve greške, jedan put je pokazao problem sa lamda sondom na izlazu iz katalizatora, ali nakon brisanja greške nije se ponavljala. Više ne znam što da radim jer nitko ne zna do čega je, ne troši ulje, eko test nakokon vožnje vanjske relacije je bio uredan. molio bih Vas za pomoć. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Odmah na početku moram reći da to što ste spojili kompjutor na Vaše vozilo ne znači ništa , jer ste na taj način eventualno mogli očitati smo neke greške a to nije nikakva dijagnostika . Na vašem vozilu treba obaviti kompletnu dijagnostiku motora a ta dijagnostika obuhvača slijedeća ispitivanja : ispitivanje mehaničkog sustava motora, ispitivanje sustava elektronskog ubrizgavanja, ispitivanje sustava paljenja, ispitivanje upravljačkog sustava motora. Za ovakvu vrstu dijagnostike se koriste mnogi ispitni uređaji, mjerni uređaji, alati, računalo . Nakon dobro obavljenog ispitivanja točno i sigurno se mogu otkriti sve neispravnosti . Kada se točno zna što je sve neispravno nije teško predložiti rješenje i otkloniti kvarove . Tako je i u ovom slučaju koji ste opisali . Nakon ispitivanja koje bi se obavilo na Vašem vozilu , sigurno bi znali što je neispravno i zašto je velika potrošnja goriva. Ako želite još detaljnije objašnjenje možete se javiti na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 2,0 i. 16V - GAŠENJE MOTORA NA LERU ?

Datum objave: 19.03.2012 23:26:58
Slika
PITANJE:

poštovani imam problema sa peugeotom 406 coupe 2.0 16v 2001g auto ima orginalnih 142000km radi se o gašenju auta!naime kod zaustavljanja pod kvačilo okretaji se ne zadrže na 700 več padnu i auto se ugasi!ili druga situacija u vožnji pustim gas i pritisnem kvačilo okretaji padnu i auto se ugasi,auto ima ugrađen plin,to se dešava i na plinu i benzinu,da napomenem prije ugradnje plina bili su isti simptomi samo rijeđi,sada su non stop!promjenjen map senzor,motorić lera(zamjenski) očiščen leptir usisa sviječice su nove prešle 5000km!šta bi bio problem

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : tlak goriva, nečisti injektori, brtva usisnog kolketora, aktuator minimuma, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja leptirastog ventila, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. - NA LERU RADI NESTABILNO ?

Datum objave: 19.03.2012 23:00:26
Slika
PITANJE:

Na twingu 98 god. motor u leru radi nestabilno,dok pri vožnji nema nikakvih problema,osim kod pebacivanja u niže brzine,kad motor radi na manjim okretajima. Pozdrav!

ODGOVOR:

Najkritičniji režim rada motora je na minimumu ( leru ) i tada najviše dolaze do izražaja i najsitnije neispravnosti . To mogu biti : senzor temperature motora, filteri, nečisti injektori, propuštanje na usinom kolektoru, senzor tlaka zraka, senzor položaja leptirastog ventila, aktuator minimuma, izostanak paljenja na jednoj od svjećica, probijanje visokog napona, mehanički uzroci na motoru, električna instalacija, ECU centrala, Naravno da ćete najprije ispitati sve što sam naveo kao moguće uzroke .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,8 i. - PUNO TROŠI ?

Datum objave: 19.03.2012 19:22:12
Slika
PITANJE:

Dobar dan, imam problem sa audijem 80 jaje 90 godina 1.8i! Problem je sa potrosnjom goriva i sa čok nekada se upali i odradi normalno a nekada se upali i neugasi se po dva-tri dana nekada se neplai nikako? Kako da otklonim kvar?

ODGOVOR:

Sami nećete moći otkloniti kvar jer za to nemate uvjete , potrebnu servisno dijagnostilčku opremu ni znanje. Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, lambda sonda, mjerač mase zraka, senzor položaja zaklopke snage, probijanje visokog napona , loša iskra na svjećicama, tlak goriva, injektori, električna instalacija motora, mehaničke neispravnosti motora .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D E90 - ULJE U INTERCOOLERU ?

Datum objave: 19.03.2012 19:17:16
Slika
PITANJE:

Postovanje Imam bmw 320d e90, 2006 god 110kw. Nedavno sam uvezao automobil a sad primetio ulje na interkuleru. Zamenjena je gumica na crevu od turbine medjutim i dalje vlazi. Interesuje me da li je potrebno uraditi remont turbine ili zameniti interkuler. Auto dobro vuce i za sada nema problema, ali zelim da preduhitrim moguce vece kvarove. Molim vas za sto hitniji odgovor. POZDRAV

ODGOVOR:

Ako je potrošnja ulja menja od 0,2 l na 1.000 km , tada ne treba ništa raditi . Ukolkio je potrošnja ulja mnogo veća , uzrok može biti turbina ili motor . Ako su istrošeni ležajevi turbine , ulje može dolaziti do intercoolera . Ako su istrošeni klipni prstenovi nastaje isti efekt a to je da opet ulje dolazi do intercoolera .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,1 i. - UGRADNJA JAČEG MOTORA ?

Datum objave: 19.03.2012 07:54:32
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, imam Peugeot 206 1,1 2004.g. s čijim motorom sam prešao nekih 140 000, nakon čega je došlo do kvara i oštećenja motora do te mjere da je isti zamjenjen. Drugi motor je iz karamb. P206 SW 2003.g sa 67 000 i zapremine 1,4 na koji su svi vanjski priključni dijelovi preseljeni s motora 1,1. Sve to sad super radi ali identično kao 1,1 bez očekivane razlike u snazi, pretpostavljam jer je i ECU ostao nepromjenjen i sad radi prema parametrima 1,1 iako je 1,4. Pokušao sam promjeniti računalo originalnim iz vozila odakle je i motor uz prisutnost njegovog ključa te pokrenuti motor ,ali bezuspješno. Daljim informiranjem nailazim na to da nije baš tako jednostavno pa me sad zanima Vaše mišljenje i eventualno rješenje situacije kako bi motor proradio u svojoj punoj snazi, i kakve posljedice može imati ako sve ostane kao sad (potrošnja,mehanički kvar, nepravilnosti u radu...)? Hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Ako ostane sve kao sada ne bi trebalo biti nekih problema . Jedino bi trebalo napraviti eko test i vidjeti da li su ispušni plinovi u granicama normale. Naravno da postoji razlika između upravljačkog kompjutora za motor 1,1 i. i za motor 1,4 i. Radi toga motor ne dobiva potrebnu količinu goriva a razlika je i u mapi na EPROM-u upravljačkog kompjutora. Rabljeni kompjutor se može ugraditi ali ga prije toga treba dekodirati . Druga varijanta je ugradnja potpuno novog kompjutora kojemu nije aktiviran zaštitni kod ( Code ) . Možda bi bilo dobro rješenje s dekodiranim rabljenim ispravnim kompjutorom .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F 1,6 i. PUNO TROŠI ?

Datum objave: 18.03.2012 23:08:03
Slika
PITANJE:

Zdravo! Imam problem sa opel motorom od astra F 1.6i (poluanspric)94g. u voznji prilikom stiskanja kvacila padaju obrtaji ispod 500 obrtaja, i ponekad se ugasi , interesuje me razlog sto se to desava. A motor ima snagu vuce dobro i kada se ne vozi stiskas gas sve bude normalno sa obrtajima. i jos nesto,nije mi prikopcana posuda koja se inace nalazi u desnom blatobranu, ne znam kakvu ona funkciju obavlja i kako da je skopcam pravilno? Uz sve to mi je prevelika potrosnja, otvorene voznje prelazi 11 L na 100 KM ...sto mi je nelogicno za tu kubikazu. Hvala

ODGOVOR:

Činjenica koju ste naveli da nije spojena posuda ispod blatobrana ( filter s aktivnim ugljenom za benzinske pare ) , govori da su se neki nazovi majstori bavili na nestručan način Vašim vozilom . Uzroci radi kojih je povećana potrošnja i radi kojih je nepravoilan ler gas mogu biti brojni . Zbog toga se vašim vozilom treba baviti stručnjak a ne Vi jer za to nemate potreban alat , mjerne uređaje ni znanje. Na Vašem vozilu treba detaljno ispitati : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , sustav ubrizgavanja ( sve senzore motora, lambda sondu, mjerač mase zraka, EGR ventil, tlak goriva ) , sustav paljenja ( kablove, svjećice, bobinu, električnu instalaciju motora ) .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,8 S - PROBLEM S RADOM MOTORA ?

Datum objave: 18.03.2012 22:42:35
Slika
PITANJE:

Imam audi 80 , 1989, 1.8 obicni karburator---Naime imam problem sa radom motora,ugradjen mu je plin u Splitu,majstor ga je nastimao na kompjuteru a rad motora na plin je ustimao tako sto je probusio karburator tako da se moze ustimati smjesa plin-zrak. Na ler-u radi na plinu i benzinu odlicno ali dok je bio kod automehanicara za ustimavanje ( spajanje na istrumente),majstor mi je rekao da ima problem sa motorom i da ga ne moze rijesiti a to je kad mu doda gas tek nakon par sekundi dobije snagu motor,znaci kao da ne proradi odmah,u voznji se pokazao lijen bez neke snage slicno dizel motoru,-- kompresija mu je izmjerena i odlicna je,svjecice i kablovi zamjenjeni,finger zamijenjen. Snagu mu je moguce dobiti kada se podesi da ima vecu potrosnju struje odn.goriva ????

ODGOVOR:

Ne možete očekivati da Vaše vozilo radi dobro na plin ako nije ispravan benzinski sustav . To znači da najprije treba otkloniti sve greške tako da motor odlično radi na benzin , tek nakon toga se može raditi i podešavati plinski sustav. Zato najprije ispitajte i obavite potrebne popravke na : mehaničkom sustavu motora, na sustavu za stvaranje iskre na svjećicana, na sustavu dobave goriva ( uključujući i karburator .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,4 i. - MJENJAČ ?

Datum objave: 18.03.2012 16:58:01
Slika
PITANJE:

Gospodine Meić, Imam ford escort 1.4. 1996.god moj problem je mjenjač naime jedno kratko vrijeme nisam mogao ubaciti u prvi i drugi stupanj prenosa potom mjesec dana sve normalno da bi sad opet počeo štekat... Krečem iz drugog kadkad iz trečeg stupnja onda se opet popravi pa ponovo pokvari. auto ima 190,00t/km. Hvala.

ODGOVOR:

Problem sa šaltanjem može nastati radi dva problema , jedan je polužni mehanizam za šaltanje brzina na kojemu može nastati istrošenje na pojedinim zglobovima i radi toga birač brzina pravi grešku u šaltanju . Drugi uzrok je istrošenje u samom mjenjaču i to a vilicama , na zupčanicima, na mehanizmu birača brzina . Prvi problem se može jednostavno riješiti uređenjem i eliminiranjem zračnosti na polužnom mehanizmu . Za drugi problem se mora otvoriti i urediti mjenjač.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA B 2,0 i. 16V - LAMBDA SONDA ?

Datum objave: 18.03.2012 16:51:35
Slika
PITANJE:

Poštovani imam pitanje vezano za lambda sondu. Rijec je o Omegi B 2.0 16V 136KS (X20XEV). Posto sam bio na dijagnostici zbog velike potrosnje i samim time mi se upalila zuta lampica motora, izbacilo je kvar: lambda sonda (neispravan signal). Jos nisam kupio novu jer sam u nedoumici jer kad sam odvrnu staru da vidim ko ju proizvodi, procitao sam tri oznake: GM 90 499 264, NTK A7H, Siemens 5WK9 075 1, nova originalna je jako skupa pa me zanima vase strucno misljenje iskustvo i preporuka o zamjenskim NTK lambda sondama i koliko su pouzdane, kako se uopce spajaju jer kod moje originalne sa konektorom boje zica su: bijela, zuta, crvena, crna, a kod NTK zamjenske su dvije bijele, crna i siva. Ukoliko mi mozete pomoci bio bih vam veoma zahvalan.

ODGOVOR:

Nije dobro da sami mijenjate lambda sondu . Razlog je što lambda sonda može biti izvan funkcije radi loših svjećica, kablova, injektora, propuštanja na usinom kolektoru, mehaničkih uzroka na motoru . Ako uzroci nisu otklonjeni u vrlo kratkom vremenu neće opet raditi ni nova lambda sonda. Najbolje bi bilo da se Vašim vozilom bavi stručnjak koji može točno ispitati sve uzroke i iste otkloniti . Isto tako nije dobro da ugrađujete lambda sondu upitne kvalitete bez obzira što je ista povoljna po cijeni . Problem na Vašem vozilu rješavao bih tako da najprije ispitam sve komponente sustava, zatim bi otklonio sve neispravnosti i na kraju bih po potrebi zamijenio lambda sondu .

na vrh Povratak na vrh

FIAT MAREA 1,9 TD - STATIČKI KUT PALJENJA ?

Datum objave: 18.03.2012 16:33:29
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu posedujem Fiat mareu 1.9td 74kw iz 97.god. Pustala mi je naftu na Lukas pumpi pa sam je predihtovao,medjutim kad sam je montirao na auto i uzubio vise nije to taj rad motora. Ispod haube lupa kao lud pogotovu od 1500-2500obrtaja,pa me interesuje da li moze to da bude da nije bas najbolje nastelovana pumpa ili nesta drugo,jer me buni zvuk ima isti kao ventili da lupaju. A moram da nagovjestim i to da pali veoma dobro i ima veoma dobru vucu. Unaprijed zahvalan.

ODGOVOR:

Postoje dvije vrlo važne stvari koje ste morali napraviti a to su : faza motora i podešenost statičkog kuta paljenja. Možda ste fazu motora namjestili ispravno , međutim za podesiti kut paljenja treba koristiti specijalni alat jer se bez toga ne može podesiti paljenje .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 2,0 TDI - KOLIKO ĆE TRAJATI ?

Datum objave: 18.03.2012 12:42:41
Slika
PITANJE:

Postovani g.Meic,imam audi a3 2,0 tdi iz 2004 g,auto ima 210000 km,mijenjao sam dvije dizne do sada,zanima me koliko taj motor moze izdrzati kilometara i na koliko ode kvacilo i zamasnjak? Dali ga je bolje prodati ili voziti? Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Ne postoji mogućnost da na osnovu ničega i bez ikakvog ispitivanja i uvida na vozilu netko odgovori na Vaše pitanje : " Koliko će trajati motor ? " . Dakle na Vašem vozilu treba obaviti pregled mehaničkog stanje motora i obaviti ispitivanje diza i visokotlačne pumpe . Opčenito se može reći , ako je vozilo redovito i KVALITETNO servisirano da može dugo voziti i trajati ( više od 350.000 km ) . Zamašnjak i spojka kod nekoga traju koliko i vozilo a kod nekoga ne traje ni 50.000 km , najviše ovisi o stilu vožnje i pažljivosti vozača.

na vrh Povratak na vrh

KIA SORENTO 2,5 CRDI - TEŠKO PALI ?

Datum objave: 18.03.2012 12:22:53
Slika
PITANJE:

Imam Kia Sorent 2,5 CRDI 2003god koja sad poslednj vreme kad palim duze vreme vergla dok upali; pame interesuje staje problem: HVALA.

ODGOVOR:

Motor može otežano paliti radi brojnih razloga i to : akumulator, elektropokretač, grijači , dize, zrak u sustavu goriva, filteri, EGR ventil, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor radilice, senzor temoerature motora, mjerač mase zraka, senzor apsolutnog tlaka zraka, mehanički uzroci motora ( kompresija, faza motora, propuštanje na ventilima ) , električna instalacija motora .

na vrh Povratak na vrh