Danas je: 28.07.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FORD SIERRA 2,0 i. 16V - OBIŠAO SAM DOSTA MAJSTORA I NIŠTA ?

Datum objave: 13.10.2012 10:02:07
Slika
PITANJE:

Pozdrav.Prvo da kažem da sam obišao dosta majstora i ništa(2 mehaničara, 2 majstora za plin, 1 električara) i još malo pa ću u lude.Imam sijeru Ford 2000 benz. 16 v 2 bregaste ,DOHC motor,plin ,na ler 4 klip ne radi ali kad dadnem gas sve normalno, vuče dobro ali plina (benz) troši malo više.Promjenio sam svećice,kablove,oprao dizne,servis plina ali ona isto.Još da napomenem nimalo ne dimi kolik god gas da se dadne i snimio sam da usisna grana iznutra masna a filter za vazduh suv.ŠTA DA RADIM?

ODGOVOR:

Najbolje bi bilo da pronađete servis koji ima volju i želju da se bavi Vašim vozilom . Vaše vozilo nije neko svjetsko čudo pa da se ne može otkriti i otkloniti kvar , ma kakav on bio . Važno je samo da omogućite i date dovoljno vremena servisu da obavi detaljno ispitivanje i dijagnostiku . U ovom slučaju treba obaviti ispitivanje po slijedećem redoslijedu : mehanički sustav motora ( faza , kompresija, propuštanje na ventilima, istrošenje vodilica ventila, propuštanje na usisnom kolektoru ,  stanje bregastih osovina, suženje usisnih kanala na glavi motora ) , sustav elektronskog ubrizgavanja goriva ( pojedini senzori motora , mjerači , davači impulsa, aktuatori, injektori, tlak i količina goriva ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( svjećice, kablovi, bobina, ulazni napon na bobinu , ECU centrala ) . Stručna osoba koja ima sve tehničke podatke za Vaše vozilo i uz servisno dijagnostičku opremu , može bez problema obaviti kontrolu svega što sam naveo i u konačnici otkriti sve neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,3 EFI - MOTOR TEŠKO PALI ?

Datum objave: 13.10.2012 09:44:23
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Imam pitanje vezano za Ford Escort 1.3 Efi 1997. godište. Prije dva – tri mjeseca auto je prestalo paliti s prve, a kako je vrijeme odmicalo trebalo mi je sve više pokušaja (danas pet - šest). Prije toga još se i gas nekontrolirano pojačavao, pa sam promijenio motorić ler gasa (Air Walve Control) u nadi da ću otkloniti oba kvara. Problema s gasom više nemam, ali auto se i dalje sve teže i teže pali ujutro. Kada proradi, i ako vani nije hladno, kasnije tokom dana više nemam problema s paljenjem, a vožnji ne primjećujem nikakve lošije vozne osobine. Pumpa goriva, po zvuku, čini se da ujutro radi uredno, a jedino što mi kontrolna tabla signalizira jest lagano crveno svjetlo na oznaci za probleme s akumulatorom, premda to svijetli već godinu i pol i auto je sve to vrijeme uredno palio. Trebam li možda odspojiti kleme i pokušati resetirati postavke (ako ovaj Ford uopće ima računalo)? Unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Motor može teško paliti zbog velikog pada napona prilikom startanja motora . U tom momentu nema dovoljno struje ( napona ) na pojedinim senzorima motora i na svjećicama . Uzrok može biti akumulator, alternator , elektropokretač . Provjerite to što sam naveo i po potrebi napravite servis alternatora i elektropokretača . Kapacitet akumulatora mora biti veći od 60 % .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 140 - LUPANJE U MOTORU DOK SE NE ZAGRIJE ?

Datum objave: 12.10.2012 12:24:32
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam mercedes a 140 1998 prilikom prvog paljenja čuje se jako lupanje/zveketanje sve dok se motor malo ne razradi/zagrije u vožnji do odprilke 2km. Mislim da bi mogao biti lanac jer prešao je 300 000 bez zamjene ili možda nešto drugo? Hvala

ODGOVOR:

Moguće je da čujete zvuk jednog od lanaca i lančanika . Gornji lanac pokreće razvodni mehanizam a donji lanac pumpu za ulje . Svaki od spomenutih lanaca ima i svoj natezač pa treba posumnjati i u njihovu ispravnost . U ovom slučaju treba kao mogućnost još spomenuti hidropodizače koji također mogu stvarati zvuk lupanja jer isti funkcioniraju pomoću ulja u motoru i za njihov rad je potreban odgovarajući tlak ulja .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO TICO 0,8 i. - MOTOR SE UGASI U VOŽNJI ?

Datum objave: 12.10.2012 12:15:15
Slika
PITANJE:

dobar dan. imam pitanje tico.0,8.ima 203000 km.tijekom voznje se jednostavno ugasitj.crkne motor. nakon par pokusaja startanja motora jednoszvno upali i dalje radi normalo. to se dogadja bez obzira na duljinu voznje ili rada motora hvala vam

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila se može ugasiti iz dva razloga . jedan je izostanak iskre na svjećicama a drugi je prekid dovoda goriva . U prvom slučaju mogući uzroci su : kablovi, bobina, senzor radilice, ulazni napon do bobine . U drugom slučaju to mogu biti ; tlak goriva, injektori, senzor položaja zakloke snage, filteri, MAP senzor, senzor temperature motora, aktuator minimuma, električna instalacija motora, nečist rezervoar , ECU centrala motora . Neposrednim uvidom na vozilu i ispitivanjem navedenih komponenata može se točno utvrditi i otkriti uzrok .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,3 i. - ZAŠTO POVEĆAVA BROJ OKRETAJA NA LERU ?

Datum objave: 11.10.2012 11:22:21
Slika
PITANJE:

molim vas gos Meiću da mi odgovorite na konkretno pitanje imam ford fiestu 1.3 1998 g prešla 220000km nikako da problem riješim i nitko mi ga u splitu ne može i sam sam bio mehaničar pa se razumin naime na ler gasu motor podivlja tj poveča broj okretaja u ford servisu su mjenjali isc ventil koji je dosta skup bude dobro 2 mjeseca zatim ponovo isto i tako sam u 2godine prominio 2ventila inače na motoru sam na 120000 skidao glavu mjenjao prstenove ventile itd motor dobro radi osim na ler gasu kad podivlja molim vas da mi odgovorite ima li rješejne bez da mjenjam isc ventil svakih 4 mj i zašto se to događa auto je stvarno dobro ali vrlo opasno voziti jer na leru poveča gas može li se umjesto tog ventila ugraditi nešto drugo klasično ima li te možda neko rješenje bio bi vam stvarno zzahvalan inače ču morat bacit cjelo auto koje je dobro puno hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Na motoru Vašega vzila ne možete raditi improvizacije jer ima elektronski sustav ubrizgavanja . IAC ventil ( motorić minimuma ) radi na način da s njime upravlja kompjutor motora . Ne mora nužno taj motor biti uzrok . Uz njega mogu biti uzrok još slijedeći faktori : propuštanje na usisnom kolektoru, senzor temperature motora, tlak goriva i količina goriva, regulator tlaka goriva, injektori, mjerač mase zraka, senzor tlaka zraka, električna instalacija motora, kompjutor motora . U ovom slučaju treba točno defektirati kvar a to ne mora opet nužno biti motorić minimuma .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - NISKA TEMPERATURA MOTORA ?

Datum objave: 10.10.2012 21:56:02
Slika
PITANJE:

Postovanje! Imam dva pitanja tj. problema. Vlasnik sam Passata dizela iz 2003. g, 96 kW, 130 ks....auto po brojacu ima 180 000 km iako mislim da ima vise jer nisam prvi vlasnik. Auto postize radnu temperaturu samo kada je vanjska temperatura 25 i vise stupnjeva. U protivnom maksimalno 60-70....dva puta sam mijenjao i termostat i termoindikator no bez ikakvih promjena. Napominjem da kada postigne radnu temperaturu uvijek je 90 stupnjeva i ni milimetar-stupanj vise....grijanje u autu je uvijek u redu korektno. I drugi problem.....prilikom gasenja ali i voznje cuje zvuk, kao fuckanje, vjetar....auto dobro vuce, nema trzanja, nisam primjetio uz redovne kontrole da trosi ulje.....cini mi se jedino po putnom kompjuteru da je porasla prosjecna potrosnja...moze li taj zvuk dolaziti od alternatora, lezaja, turbine?....prije 2000 km sam napravio veliki servis..... Unaprijed hvala na odgovoru!

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu može se zaključiti da je temperatura motora potpuno normalna a to znači 90°C . Greška je jedino u krivom prikazu temperature jer instrument pokazuje manju temperaturu nego što je stvarna . Najprije bi trebalo izmjeriti stvarnu temperaturu motora i ako je ona u normali, tada se treba baviti : indikatorom temperature, električnom instalacijom, instrumentom za temperaturu, instrument pločom .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - ZABRINJAVAJUĆI ZVUK TURBINE ?

Datum objave: 10.10.2012 08:32:16
Slika
PITANJE:

pozdrav za majstore:-) imam problem sa autom passat b6 1.9 tdi 77kw 105ks. auto je presao pravih 170.000! kupljen nov! ppcela je da se cuje turbina ali onaj zvuk zvizdanja kao kada prodje hitna pomoc ili policija:-) nije zvuk cesanja niti neceg ozbiljnijeg! proverena sva creva ne pustaju nigde, ciscen EGR, intercooler, ciscena turbina(majstor kaze da je kao nova cak nije ni trebala da se cisti, nema lufta, suva ko barut!)ne trosi ulje, redovni servisi..... auto je 2008 godiste, da li je turbina za remont? ili je nesto drugo u pitanju? vuce odlicno, ne dimi... dobio sam razne informacije od ljudi koji rade sa turbinama, kao u fazonu ,,svaka se cuje tako,,??? cak i neke posle remonta dobiju taj zvuk?? nesto kao pomerio se lezaj i zahvata vazduh pod drugim uglom i onda zvizdi??? .... ne znam vise sta da mislim? hvala na odgovoru i na savetima, pozdrav od Bojana

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu turbina se okreće brzinom od 150.000 o/min . Pri toj brzini sve mora biti centrično, bez debalansa , bez deformacija na krilcima turbine i kompresora . Činjenica je da zvuk koji ste opisali stvara samo i jedino tuirbina . Kada bi ugradili novu turbinu taj zvuk bi nestao . Iz ovoga što sam napisao možete sami izvuči logičan zaključak .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,4 i. 16V - NISKI OKRETAJI NA LERU , TRZANJE U VOŽNJI ?

Datum objave: 09.10.2012 21:55:21
Slika
PITANJE:

Poštovani g-dine Meić, posjedujem Clio 1.4 16v iz 2002.g. i imam sljedeće probleme: 1. Auto mi radi na veoma niskim obrtajima, kad se zagrije obrtaji na leru su 300 s tim da motor radi lijepo i veoma ravnomjerno. 2. Zatrza u vožnji uglavnom pri manjoj brzini, kad prebacujem iz prve u drugu i iz druge u treću (tad najčešće), pri većoj brzini veoma rijetko. Kad se desi to trzanje kao da dobije nekakav strujni udar i tad padaju kazaljke od obrtomjera i temperature na nulu. Auto i dalje ne mijenja zvuk, sasvim normalno radi. Da napomenem još i da se ovaj udar i padanje kazaljki dešava i na leru. UNAPRIJED ZAHVALAN!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba ispitati najprije električnu instalaciju, ploču s osiguračima i relejima, konektore instrument ploče, regulator napona i alternator . Nakon toga treba obaviti kontrolu sustava za dobavu goriva kao i sustav za stvaranje iskre na svjećicama . Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor položaja leptirastog ventila, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, aktuator minimuma, propuštanje na usisnom kolektoru, svjećice, kablove, bobinu, kompjutor motora, mehaničko stanje motora . Nakon stručnog pregleda spomenutih komponenata može se točno znati što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 414 Si. - SPOJKA ?

Datum objave: 09.10.2012 08:09:52
Slika
PITANJE:

Poštovani, možete mi dati savijet gdje nabaviti semering spojničke osovine za Rover 414 Si 76kW 96.god. Da li je potrebno promijeniti i "tuljac" na kojem je semering, te da li je potrebno zamijeniti i kvaćilo koje je skoro novo, prošlo je oko 15000 km, ali je puno ulja iz mjenjača. Lijep pozdrav, Damir

ODGOVOR:

Semering spojničke osovine treba tražiti u skladištima dijelova ROVER . Ta skladišta mogu biti u sklopu servisa ili samostalno kao dučani za rezervne dijelove . Da li je potreban zamjena spojke , može se reči tek kada se obavi pregled same spojke . Ako se utvrdi da je spojka zamašćena ili da ima istrošenje , tada istu treba zmijeniti .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 i. 16V - LAMBDA SONDA ?

Datum objave: 07.10.2012 12:07:48
Slika
PITANJE:

S velikom vjerom u Vašu stručnost Vam se obračam. Imam Opel Corsa 1.2 16v god.2000,prešao 205000 km. Kod brzine oko 120 km/h pali se kontrolna žaruljica elektronike,a kad smanjim gas gasi se. Isto i pri manjim brzinama kod naglog ubrzavanja. Na dijagnostici pokazuje grešku na lambda sondu koja je zamjenjena no greška elektronike se opet na isti način očituje. I kod vožnje bez auspuha se isto ponavlja. Da nije nešto do katalizatora i što dalje preporučujete ? Molim makar na moju E-poštu hitniji odgovor jer se spremam na put oko 900 km,pa da me auto ne ostavi u putu. Unaprijed veoma zahvalan!

ODGOVOR:

Kada se utvrdi da lamda sonda ne radi , tada se ne mijenja istog časa lambda sonda . Razlog za to je što prije lambda sonde postoje još nekoliko mogućih kvarova koji mogu blokirati rad lambda sonde . Zato se najprije ispituju : svjećice, kablovi, bobina, ulazni napon na bobinu, regulator tlaka goriva, injektori, tlak goriva, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora . Tek nakon ovoga ispituje se lambda sonda . Ako ugradite novu lambda sondu a ne otklonite uzrok , ni nova lambda sonda neće raditi .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. - ČUDAN ZVUK MOTORA ?

Datum objave: 07.10.2012 11:50:21
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam problem, WV Polo 1.4 8 ventila, 98g., nesmijem stavit razvodnik paljenja u fazu, majstor mi stavio pomoću stroboskopa ali kad sam krenuo ventili su strašno lupali, i morao sav vratit dosta kasno sad se ventili ne čuju, dosta je kasno paljenje i motor nema snage, kad je hladan po zimi nemogu krenut dok se ne ugrije, ne hvata gas, muči se, što tu mogu napravit, mislio sam pomaknut bregastu za jedan zub možda ili neznam što, dajte mi neki savjet,a imam problem i na kontrolnoj tabli, u zadnje vrijeme kad upalim svijetla kontrolna tabla se resetira, na kratko mi sve kazaljke padnu na nulu, kojih 1-2 sekundi i opet proradi ali sat i kilometri se resetiraju, ne baš svaki puti to kad upalim kratka (srednja) svijetla, unapred hvala.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu potrebno je obaviti sve potrebne provjere i kontrole . Navesti ću ih po logičnom redoslijedu ; provjerite da li je motor točno u fazi , izmjeriti kompresiju motora, podesiti predpaljenje na 6° prije GMT, provjeriti da li postoji propuštanje na usisnom kolektoru , provjeriti ispravnost auspuha ( moguće začepljenje ) , izmjeriti tlak goriva, provjeriti čistoću rezervoara i filtera , provjeriti ispravnost injektora, provjeriti MAP senzor, provjeriti sve ostale senzore, provjeriti ispravnost razvodnika paljenja , projeriti ispravnost bobine, provjeriti ispravnost električne instalacija motora. Na kraju kao mogući uzrok ostaje ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

HONDA CIVIC 1,5 i. - MOTOR SE GASI I NEMA SNAGE ?

Datum objave: 06.10.2012 10:52:59
Slika
PITANJE:

Poštovani vozim Hondu civic 1.5 ils 94. god 66 kw i imam problema da se nakon tipa prijedjenih 20 km auto zna gasit ili kad ubacim u brzinu ne primi odma gas . . . a nekada se na kocnicu ugasi molim savjet što bi to mogli biti .. Neki su mi predlozili da se dizne moraju očistit što neznam iskreno di se nalaze ili da se očisti motorić ler gasa što isto neznam gdje se nalazi pa bi vas zamolio ako znate objasniti di bi se točno moglo nalaziti.. unaprijed hvala i lijep pozdrav

ODGOVOR:

Ako ne znate gdje se nalaze spomenuti dijelovi onda Vi ne možete raditi nikakve poslove na Vašem vozilu . Za utjehu Vam mogu reči da na Vašem vozilu ne mogu raditi ni mnogi servisi . Savjet koji Vam mogu dati je da obavite dijagnostiku motora u najboljem servisu za koji čujete . Na taj način ćete sigurno saznati što je neispravno i cijenu popravka . Ovoga česa mogu vam nabrojiti dvadesetak mogućih neispravnosti ali od toga nećete imati koristi . Ako želite detaljnije objašnjenje možete me nazvati na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN SAXO 1,1 i. - DA LI SE MOTOR PREGRIJAVA ???

Datum objave: 05.10.2012 12:49:46
Slika
PITANJE:

Poštovanje, Dobio sam preporuku od prijatelja iz Makarske za vaš sajt i rekao mi je da slobodno postavim pitanje i slobodan sam da postavim jer nemam novaca i živaca da me varaju majstori po sarajevu!Mlad sam imam malu bebu i mali autić koji je počeo praviti probleme.Auto je citroen saxo 1.1 iz 2000 godine.Auto je počeo da se grije bez razloga nakon samo 10 min vožnje i zna otić u crveno,ventilatori se uredno pale cim kazaljka predje pola ali ne obara temperaturu.Voda nigdje ne curi i u bočici izgleda kao da je sve normalno ali auto se grije i da napominjem da grijanje skoro nikako ne radi ili ne radi nikako.Na poklopcu od ulja nemam nikakav bijeli talog(neki tip mi je rekao da mozda brtva glava otišla pa miješa ulje i vodu ali nema niš).Namjeravam voziti auto na servis ali me interesuje sta vi mislite da bi moglo biti? LIjep pozdrav i nadam se odgovoru!

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba najprije otkriti da li se motor stvarno grije ili je to samo lažan prikaz temperature motora . To je najlakše otkriti ako se izmjeri temperature motora u momentu kada je instrument za temperaturu blizu crvenog područja . Ako se tada utvrdi da je temperature motora normalna ( oko 90°C ) to znači da je neispravan indikator temperature , električna instalacija ili sam instrument za temperaturu . Ako se ipak utvrdi da je temperature motora povišena , tada se treba ispitati : termostat, pumpa za vodu, hladnjak , brtva glave .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 D - MOŽE LI DRUGA PUMPA ?

Datum objave: 04.10.2012 22:35:33
Slika
PITANJE:

poštovani imam mercedes c220 diesel 94g sa ugrađenom lucas pumpom(navodno jedna od lošijih) Moj problem je taj što auto nemirno radi te trza u vožnji i jako dimi (bijelo plavkasti dim)znak da nema goriva. Promjenio sam filter goriva,propuhao sa kompresorom lajtunge do rezervoara,spajoa ga direktno sa kantom na krovu ali uvijek isto. Obavio sam dijagnostiku te je kompjuter izbacio grešku na njemačkom "menegenregelung"odnosno regulacija goriva. Pošto sam saznaao da je dotična pumpa jako skupa odnosno njena reparatura zanima me sljedeće a isto sam čuo od majstora koji radi mercedese da je moguće u taj auto ugradit mehaničku pumpu od w124 200d,te da uz to treba promejniti postojeće lajtunge vakum pumpu i bravu za paljenje pošto se ta pumpa gasi na vakum. Da li je to doista moguće jel bi tim zahvatom vjerovatno riješio problem za dugo jel mi mastor kaže da je pumpa već rađena pošto je označena za žutim točkcama na pojedinim dijelovima.

ODGOVOR:

Pojedine osobe, amateri i nestručnjaci rade svakojake improvizacije i preinake pa se ne bi čudio da su Vam rekli da možete ugraditi u vaše vozilo i pumpu od kombajna ili nekog građevinskog stroja . Ja Vam sigurno neću reći da to radite . Moj savjet je da ugradite točno odgovarajuću pumpu na Vaše vozilo , bez obzira na cijenu . To će sigurno biti puno jeftinije nego bilo koje drugo nestručno rješenje .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI PD - NEUGODAN MIRIS IZ VENTILACIJE ?

Datum objave: 04.10.2012 15:33:45
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, cjenim vas radi i cesto citam vase odgovore na posavljena pitanja, a i obraco sam vam se nekoliko putai uredno dobivo odgovore koji su mi bili od velike koristi. Imam golfa 4 19 TDI (di crveno) 74 kw PD, imam neki neznam da li je to problem ili ne ali radi se o klimi u navedenom autu klima je manuelna i zna mi se desit kada koristim neko vrijeme klimu i onad je ugasim na na nekih par minuta pa poslje ponovo upalim osjetim neki Tezak zrak u autu koji je jednostavno toliko tezak da moram malo otvoriti prozor da ude svjez zrak i tak osvaki put poslje koristenja klime kada malo ugasim na nekih par minuta i ponovo upalim desi mi se isto, promjeni sam filter klime prije godinu a presao sam samo 10 000 od tada neznam da li se treba ponovo mjenat ili sta da radim, koristio sam neki sprej sa nekom cjevcicom za ciscenje klime odnosno za ciscenje tih ventilacionih otvora koja ulaze u auto i bude neko kratko vrijeme dobro nema tog teskog zraka osjeti se neka svjezina poslaje ponovnog paljenja ali je to sve kratko nakon 15-20 dana opet se isto osjeti. Cuo sam za neko sredstvo za ciscenje koje se koje je kao dimna bomba pusti neki dim i sa upaljenom klimom nekih 15 minuta Navodno bude bolje. Pa zato vas kao strucnu osobu pitam dali postoji neko sredstvo ili sta da uradim da bi ocisto klimu tako da mi se ovo navedeno nedesava, unapred zahvaljujem S Postovanjem!!!

ODGOVOR:

Navedeni neugodni miris iz ventilacije se pojavljuje uvijek kada se redovito ne čisti sustav ventilacije , naročito na vozilima koji imaju klima uređaj . Na isparivaču se stvara kondenzat koji pogoduje stvaranju bakterija . Ventilacijske kanale bi trebalo čistiti najmanje jednom godišnje a isto tako i mijenjati filter kabine . Vrsta sredstava za čišćenje mogu biti razna , važno je samo da su djelotvorna . Kada je sustav ventilacije jako zapušten tada čišćenje treba obaviti 3 do 4 puta za redom i onda se eventualno može očekivati neki rezultat . Inače u nekim slučajevima kada je sustav jeko devastiran , rješenje je samo zamjena isparivača .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 205 1,9 GTI - NAKON SKIDANJA GLAVE, MOTOR NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 04.10.2012 15:24:49
Slika
PITANJE:

Mjenjao sam brtvu glave na peugeotu 205 1.9 gti i sad auto nece da upali, uspio sam ga upaliti 2 puta dodavanjem benzina u usis i dok sam drzao gas je radio ali lose, kad sam pustio gas se ugasio i vise ga nisam mogao upaliti i primjetio sam kad skinem svjećice da su full mokre. Da li bi mi mogli dati neki savjet sta napraviti ili di sam mozda pogrijesao?

ODGOVOR:

Ako je mehaničko stanje motora ispravno ( faza, kompresija ) onda se treba baviti sustavom za stvaranje iskre na svjećicama i sustavom elektronskog ubrizgavanja goriva . Provjerite ima li iskre na svjećicama . Ako iskre nema provjerite ulazni napon na bobinu , bobinu, kablove . Ako iskre na svjećicama ima tada treba ispitivati pojedine dijelove sustava dobave goriva i senzore motora . Moguće neispravnosti na ovom sustavu su : regulator tlaka goriva, previsoki tlak goriva, injektori, senzor položaja zaklopke snage, MAP senzor, ECT senzor, EVAP ventil rezervoara , senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI PD - VIŠE POKUŠAJA POPRAVKA BEZ REZULTATA ?

Datum objave: 04.10.2012 15:07:11
Slika
PITANJE:

postovanje....imam golf 4 tdi,di crveno 74kw pd.....prije tri mjeseca mi se desilo da pri 3200 obrtaja auto uspori i ne prelazi 120kmh,ugasim ga i upalim i ponovo par dana radi dobro...i onda opet....otisao sam na dijagnostiku i rekli su mi da treba turbinu pregledati...te su istu ocistili te i egr ventil!vozio sam tjedan i pol bez problema te poslije toga isti problem.stavili su na dijagnostiku i kompjuter je ucitao gresku na senzoru rashladne tekucine..te smo isti i zamijenili...vozim dva dana bez problema da bi se ponovo isto desilo(napominjem da mi vozilo ne prebaciva na safe mode niti mi bilo sto pokazuje na instrument ploci..to mi se desilo dva puta u 4 dana...ugasim upalim i opet ide dobro.skopcali ponovo na dijagnostiku i kompjuter je ucitao gresku(p1556)regulacija tlaka punjenja podbacena regulacijska granica!molim vas za savjet...jer vise nisam pametan sto se desava niti imam novaca da placam tolike prepravke!!!!hvala vam

ODGOVOR:

Motor može povremeno izgubiti snagu radi brojnih razloga koje ovom prilikom ne bih navodio jer ih ima puno . Komentirao bih samo grešku koju ste naveli P 1556 tlak zraka . To stvarno može biti uzrok a moguće neispravnosti su : senzor tlaka zraka, elektropneumatski ventili za regulaciju tlaka turbine, ventil za rasterećenje turbine,  ECU centrala motora . Kao što vidite opet treba ispitati ovo što sam spomenuo . Prilikom ispitivanja treba omogućiti servisu da ima dovoljno vremena za ispitivanje i kontrolu , kako se ne bi dogodilo da opet dobijete vozilo na kojemu nije otklonjen stvarni kvar .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 MPI - PROBLEM SA ŠALTANJEM ?

Datum objave: 04.10.2012 08:30:55
Slika
PITANJE:

ŠKODA FABIA 1.4 MPI muke sa mjenjačem kod mijenja brzina iznad 3000 okretaja ne ide u brzinu ili se desi da izgubim 1. i 2.brzinu.Neda se stavit u 1. i 2. i rikverc.u mjestu sa mjenjačem radim lijevo, desno,gore, dolje i nakon nekog vremena uspijem opet staviti u brzine.

ODGOVOR:

Problem sa šaltanjem koji ste donekle opisali može nastati iz dva razloga i to : istrošenje na polugama za šaltanje izvan mjenjača , istrošenje ili kvar u samom mjenjaču . Nakon stručnog pregleda Vašega vozila , mogao bih točno navesti uzrok i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI GETZ 1,5 CRDI - POTROŠNJA GORIVA VEĆA OD DEKLARIRANE ?

Datum objave: 03.10.2012 19:25:27
Slika
PITANJE:

Postovani!Imam Getz 1.5Crdi,2008g.Sa njim sam do sada presao 28.000 km.Razradjivao sam ga po propisu,vozim ga na malim okretajima,bez naglih ubrzanja.Problem je u potrosnji.Van grada trosi od 4.7-5.5 l i sa time sam zadovoljan,ali po gradu trosi 8.5-9.3lit.To svaki put kad idem na servis reklamiram ali mi svaki put odgovaraju da je do nafte,voznje na kratkim relacijama,da odjednom napravim 100 kilometara po gradu pa cu vidjet potrosnju itd.Eko test je uvijek odlican.Taj sam auto uzeo iskljucivo zbog deklarirane potrosnje(4.5 van grada i 5.5 po gradu).znamda je to nemoguce ali potrosnja po gradu mi se cini previsoka.Servisiram ga redovito u ovlastenim servisima,a potrosnju mjerim tako da ga napunim do cepa,napravim 100km i opet ga natankam na istoj punpi.Molam Vas za misljenje i savjet.Hvala

ODGOVOR:

Potrošnja goriva koju ste pročitali u prospektu za vozilo je Trojanski konj proizvođača vozila jer Vas je time pridobio da kupite vozilo . Potrošnju goriva koja je navedena u prospektu , Vi osobno ne možete postići ali je može postići probni vozač ili djelatnik servisa . Oni to mogu postići jer imaju točnu uputu kako moraju voziti da bi postigli takvu potrošnju . U realnoj vožnji Vi to nemožete postići . Ako dođe do sudskog spora Vi ćete izgubiti .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN SAXO - ZAŠTO ZADNJA KOČNICA RADI SA 50% EFEKTA ?

Datum objave: 03.10.2012 18:42:48
Slika
PITANJE:

Poštovani majstori, Uzeo sam svoj Citroen Saxo iz servisa gdje mu je zamijenjen kočioni cilindar. Cilindar je curio na zadnjem lijevom točku. Nakon tjedan-dva slijedio je tehnički pregled, na kome su mi rekli da lijevi zadnji točak koči za 50% kočionog efekta. A da ručna kočnica radi izvanredno. Ovo mi ponavljaju već 11 godina. Kako to da zamjena cilindra nije ništa promijenila. Zadnje kočione pločice (uključujući i ove na zadnjem lijevom točku) su zamijenjene prije 2 mjeseca. Prethodne su bile originalne. Odlijepile su se, bez da se dotroše do kraja, ne znam kako se to desilo, da se odlijepe od metalnog nosaca. Recite mi dali Saxo ima peti cilindar (koji regulira kočenje kada je auto preopterećen), te da možda taj cilindar remeti kočenje? - Ako ne onda koji bi mogao biti razlog slabijeg kočenja na zadnjem lijevom točku. Do sada prilikom 11 godina vožnje nisam primijetio nešto neobično. Pozdrav Goran

ODGOVOR:

Uzroci radi kojih zadnja lijeva kočnica radi sa 50% mogu biti ; bubanj kočnice, kočne papučice ( pakne ) , kočni cilindar, flaksibilna cijevi kočnice, kočiona tekučina , glavni kočni cilindar, regulator hidrauličnog tlaka za zadnje kočnice . Kada se radi popravak kočnica onda osoba koja obavlja stručne radove na vozilu treba biti toliko stručna da prepozna svaku neispravnost i da istu otkloni . Isto tako nakon popravka kočnog sustava stručni radnik treba najprije ispitati efekt kočenja na radioničkim valjcima i ako je svu u u redu , tada se ide na tehnički pregled .

na vrh Povratak na vrh