Danas je: 21.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FIAT PUNTO 1,1 i. - GDJE JE AJNŠPRIC PUMPA ?

Datum objave: 11.03.2012 17:47:57
Slika
PITANJE:

Poštovani majstore, imam fiat punta 1.1, iz 1998 godine, pa vas molim da mi pojasnite gdje se nalazi ajnšpric pumpa, odnosno da li se nalazi u rezervoaru, i koje boje je strujni kabal koji dolazi do pumpe, jer se na džeku na poklopcu rezervoara ispod zadnjeg sjedišta nalazi džek sa pet kablova, od kojih je predzadnji crne boje, zadnji je crvene boje, a prethodne tri boje nisam zapamtio, ali su činimi se dvobojni kablovi, i kako bih mogao provjertiti da li je ispravna lambda sonda, jer mi trenuitno uz malo hladnije uslove troši 10 litara gasa na 100 kilometara, pa nisam siguran da li je to normalno ili je to malo previše gasa na 100 kilometara. izvršena je provjera instalacije gasa, i ustanoljeno je da je sve u odličnom redu, i da nema curenja gasa.unaprijed zahvalan, S poštovanjem

ODGOVOR:

Dobavna pumpa ili pumpa koja stvara tlak goriva za injektore se nalazi u rezervoaru . Ista je sastavni dio sklopa na kojemu se nalazi i komanda pokazivača goriva. Demontirajte navedeni sklop i točno ćete vidjeti koje dvije žice dolaze na električnu pumpu za gorivo . Lambda sondu je najbolje ispitati pomoću osciloskopa ili servisnog mototestera . Grubi način ispitivanja je pomoću voltmetra . Napon na voltmetru treba oscilirati između 0,1 V i 0,9 V .

na vrh Povratak na vrh

BMW E36 318 1,8 i. - NIKAD SE NE ZNA DA LI ĆE UPALITI ?

Datum objave: 11.03.2012 14:45:20
Slika
PITANJE:

Poštovanje, Imam problem kod paljenja. Radi se o BMW-u 3 E46 (318Ci). Problem je time veći što moj problem nije stalni, i nema pravila kad će se pojaviti. Da pokušam objasniti. Ponekad mi se događa da nakon što dam kontakt, kazaljke za oketaj polude pa se vrate u normalu, ispusti neki čudni zvuk iz područja gdje su osiguraći i nakon toga neće upaliti. I mogu verglat do beskraja. No ako verglam i dajem gasa (pumpam gas) ulovi, malo ga tuniram i dalje radi (premda nekad i nakon što ga tuniram se ugasi, odnosno ko da se uguši). Vozim se recimo 5 minuta (ako ga upalim), ugasim auto, ponovno probam upaliti i dalje radi bez problema. Ugasim 5 puta i probam pet puta upaliti i radi ko zvečka. No opet nakon nekog vremena ista stvar. Kontakt, čudni zvuk, kazaljke malo polude, vrate se i već znam da neće upalit poslije toga. Zamjenio sam filter goriva, mislio sam da je zaštopan, pa ne dobiva dovoljno goriva. No nije do njega. Sumnjam na pumpu za gorivo, no nije mi jasno kako nekad na kontakt "nafila" gorivo, a nekad ko da pumpa "poludi". Eto tako bi objasnio ovu pojavu. No, ako je pumpa za gorivo problem, ne bi trebalo za nju vrijedit slijedeće: ili radi ili ne radi. Nema nešto između. Da malo radi, a malo ne. Ili se varam? Pitam za savjet, jer se bojim da ne zamjenim i stavim novu pumpu, pa se nakon toga pokaže da i dalje imam iste simptome. Što bih mogao još provjeriti? LP, Renato

ODGOVOR:

Nikada nije dobro na osnovu neprovjerenih podataka i na osnovu pretpostavki mijenjati pojedine dijelove. U ovom slučaju najprije treba obaviti potrebno ispitivanje na vozilu . Ispitivanje je najbolje raditi u momentu kda motor ne može upaliti . Tada se odmah može vidjeti , ima li iskre na svjećicama i ima li goriva na injektorima. Na taj način se odmah otkrije da li je uzrok sustav za stvaranje iskre na svjećicama ili elektronski sustav dobave goriva. Kada se dođe do takvog saznanja ispituju se dalje pojedine komponente sustava za stvranje iskre za svjećice ili komponente elektronskog ubrizgavanja u koji spada i pumpa za gorivo .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 i. - LERGAS ?

Datum objave: 11.03.2012 12:49:08
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav, Imam Ford Focus karavan 1.4 iz 1999. Auto normalno vozi i vuče,osim u praznom hodu ili kod zaustavljanja, tada obrtaji padaju vrlo nisko i desi se da se ugasi.Očistio sam i podmazao ler gas motorić i očistio leptire usisa. Stanje se nije mjenjalo. Na kraju sam pod nulti položaj gasa, tamo pod onu pločicu koju podiže sajla, na vijak koji je ispod pločice navrnuo jednu maticu koja sad nulti položaj sajle drži oko milimetar višlje nego do sada. Vozim auto već 50 km i sve je u najboljem redu. obrtaji su mi konstantno u leru oko ili mrvicu ispod 1000. Da li je moguće da je riječ o ovakvoj banalnosti i da li se možda taj vijak s vremenom pohabao pa je gas padao niže nego treba ili je možda prije već bila matica na njemu,pa je ispala, obzirom da ima navoj, ili sam napravio sve krivo?

ODGOVOR:

Vijak koj ste spomenuli se nije pohabao i on se ne podešava . Isti je podešen u tvornici na nulti položaj i nikada se ne dira . Uzroci radi kojih motor nema dobar ler gas su : senzor temperature motora, aktuator minimuma, MAP senzor, IAT senzor, potenciometar leptirastog ventila, električna instalacija od motora do ECU centrale, injektori, mehaničko stanje motora, ECU centrala . Uzrok sigurno postoji samo ga treba znati otkriti .

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,6 i. 16 V - MIJEŠA SE ULJE U MOTORU I ANTIFRIZ ?

Datum objave: 10.03.2012 16:47:30
Slika
PITANJE:

pozdrav.imam pitanje:stvara mi se emulzija u motoru,kada pokusavam da izmjerim nivo ulja to je skoro nemoguce jer se storila ta gusta masa u motoru i kad izvucem mjerac on je sav prekrivem njom..mnogi mi kazu da bi to mogao biti znak da mijesa vodu i ulje sto me jako zabrinjava.Mozete li mi dati savjet kako da otkrijem sta je problem a da ne otvaram motor,posto sam primijetio da mi stvarno trosi vodu iz hladnjaka kao i skoro 2L ulja na 10000km do zamjene i servisa,a do prosle zamjene je potrosio 1L ulja i mozda jos koji decilitar???i koliko je to zapravo opasno po motor ako mijesa vodu i ulje???auto je fiat stilo 1.6 16v 2003.god.HVALA UNAPRED

ODGOVOR:

U ovom slučaju ne morate ništa istraživati jer je sve jasno . Na Vašem vozilu oštećena je brtva glave motora i potrebno je hitno raditi popravak motora kako kvar ne bi bio još skuplji . Navesti ću što sve treba raditi  : demontirati glavu motora, kompletno rastaviti glavu motora, obaviti kompletnu strojnu obradu glave motora, obraditi ventile, obaviti test i ispitivanje glave motora, provjeriti ravnost blka motora , oprati motor iznutra, zamijeniti sve brtve na glavi motora, zamijeniti filter za ulje , zamijeniti ulje u motoru, zamijeniti rashladnu tekućinu .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,3 - GUMICE VENTILA ?

Datum objave: 10.03.2012 16:39:33
Slika
PITANJE:

ZDRAVO. MEI TREBA MALA POMOC. ZANIMA ME KOLIKO KOSTA ZAMJENA GUMICE VENTILA NA GOLF ii 1.3 MOTOR I KOLIKO SE TO VREMENSKI RADI??? HVALA UNAPRIJED

ODGOVOR:

Ispravno bi bilo da se demontira glava motora, da se zamijenje ( po potrebi ) vodilice ventila, da se očiste i pobruse svi ventili ( ako su ispravni ) , da se obavi obrada siceva ventila, da se obavi strojna obrada glave motora, da se zamijene sve brtve na glavi motora i da se tada ugrade nove brtve ventila ( GUMICE ) . To je ispravan i kvalitetno odrađeni posao . Radovi koje sam spomenuo traju 2 do 3 dana . Neki od "stručnjaka" mijenjaju gumice ventila bez da demontiraju glavu motora. Takav postupak je nekvalitetan a takvi radovi traju 2 do 4 sata .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT B5 1,9 TDI PD - ČUDAN ZVUK , NEDEFINIRAN ?

Datum objave: 10.03.2012 16:31:07
Slika
PITANJE:

Dobar dan, Imam problem sa VW Passatom B5 (2003, 135000km, 96kW). Naime već više od pola godeni čujem čudno brujanje (huk) za vrijeme vožnje. U početku mi se činilo kao da ležaj odlazi polako na prednjem desnom kotaču, jer se nije uvijek čulo. U međuvremenu sam promijenio ležaj i provjerio geometriju kotača i sve je OK, ali se i dalje čuje brujanje/huk (u zadnje vrijeme intezivnije, primjeti se čak i dok radi glazba). Htio bih samo naglasiti da se ne radi o jakom i intezivnom brujanju. Zvuk se čuje najviše između 50-60 km/h, a sa ubrzanjem postaje neprimjetan, da bi na preko 100 km/h praktički nestao. Pokušao sam za vrijeme vožnje pri brzini od 60km/h auto staviti u ler i poslušati o čemu se radi. Čuje se kao brujanje guma (iako različito od uobičajenog zvuka kortljanja guma od asfalt.). Kada se na 60 km/h stisne kočnica, huk se lagano pojača te se krene smanjivati kako auto usporava do nekih 20km/h i onda se više ne čuje. Ovo sam poslušao i sa otvorenim prozorom u leru, te mi se čini da se huk čuje i izvan auta. Isto tako, huk se lagano pojača kada se optereti desna strana kod skretanja u lijevo. Svašta sam pročitao da bi moglo biti, od homokinetičkog zgloba (manžete su OK), poluosovine, ovijesa, guma (Toyo - stare godinu dana te se pravilno troše), diskova , pločica (zamjenjene prije 5000 km), diferencijala... Molim za vaše mišljnje u čemu bi mogao biti problem? Gdje bi mogao napraviti efikasnu dijagnostiku bez da se ide na nagađanje pokušajima? Hvala. LP, Mario

ODGOVOR:

Javite se da obavim pregled Vašega vozila . Možete me i nazvati radi dogovora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,0 i. - NE MOGU VOZITI RAVNOMJERNO BEZ TRZANJA ?

Datum objave: 10.03.2012 16:25:24
Slika
PITANJE:

Poštovanje ! Molim Vas za savjet. corsa ´99 g. 1.0 12v B . Kod lagane voznje ili neposredno nakon samog kretanja auto mi se naglo trzne,kao da mi netko makne nogu sa papucice gasa.Dok dodajem gas je sve u redu,medjutim kad drzim gas na odredjenom nivou auto jednostavno ne moze jednoliko se gibati nego se trza kao da netko smanjuje i dodaje gas...Znaci samo kad sam postigao zeljenu brzinu i vise ne dodajem gas nego ga drzim na tom nivou,tada on "poludi" i pocne se trzati.Predstavlja mi veliki problem jer moram ili stalno dodavati gas ili kad se zaleti ga staviti u ler jer dok gas drzim ravnomjerno mi trza. (svijecice su nove,senzor protoka zraka promijenjen,katalizator je odavno skinut,filter zraka i goriva su novi) Bio bih neizmjerno zahvalan ako bi mi mogli dati bar neke smjernice o cemu bi se moglo raditi jer kod kojeg god je majstora bio ni jedan nije uklonio kvar. zahvaljujem unaprijed na odgovoru !!!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : probijenje visokog napona ( kablovi, bobina ) , propuštanje na usisnom kolketoru ( falš zrak ) , nečisti injektor/injektori, EVAP ventil rezervoara, EGR ventil, senzor temperature motora, velika razlika u tlakovima kompresije, senzor MAP, filteri, senzor temperature usisanog zraka, mjerač mase zraka, električna instalacija od motora do ECU centrale, ECU centrala. Na žalost odgovor nisam mogao dati kraći i precizniji . za to bi trebao pregledati vozilo .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. - PODEŠAVANJE VENTILA ?

Datum objave: 10.03.2012 16:16:39
Slika
PITANJE:

Poštovani majstore. Dali je ispravno štelovanje ventila za reno tvingo 1239cm benzin na sledeći način. Svaki klip dovesti u GMT kad je faza paljenja a ventili obadva zatvorena i tad vršiti štelovanje i usisnog i izduvnog ventila po fabričkom zazoru. Hvala i pozdrav.

ODGOVOR:

Vi ste to potpuno točno opisali i na taj način treba podesiti ventile .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 147 1,9 JTD - NEZGODAN I SPECIFIČAN PROBLEM ?

Datum objave: 10.03.2012 16:13:40
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav... Posjedujem Alfu Romeo 147 1.9JTD 2003g i imam jako nezgodan i specifican problem..Naime prilikom malo jaceg skretanja u lijevu stranu moja alfa prijavi gresku na motoru,auto malo zatrza i ugasi se a nakon toga auto ne mogu upaliti nepunih 30-60 sec..Cuje se verglanje ali auto nemogu upaliti dok ne prodje odredjeni vremenski period..Nakon toga auto upalim i sve radi OK..Ponekad se problem javi i kada naletim na neke velike neravnine ili rupe na cesti..Auto se vodio na dijagnostiku i samo mi kazu da se ugase sva tri injektora ali nemaju pojma zasto..Jedan majstor mi je pojacao masu na vozilu tj.stavio kabal malo veceg presjeka i nakon toga ovaj problem se neko vrijeme nije javljao do skorijeg vremena...Ocajan sam jer mi niko tacno ne moze reci o kakvom problemu se radi i kako ga rijesiti.. U nadi da cete uspjeti mi na neki nacin pomoci puno vas pozdravlja vas fan iz Tuzle...Jasmin

ODGOVOR:

Postoje kvarovi kao i ovaj koji ste Vi opisali i koji se pojavljuje na Vašem vozilu . Od ovakvih kvarova mnoge servisa boli glava jer kvar treba otkriti i nakon toga otkloniti . U ovakvim slučajevima troši se puno vremena koje servis ne može naplatiti . Na Vašem vozilu treba detaljno ispitati električnu instalaciju na motoru i oko motora . Isto tako treba ispitati upravljako računalo motora . Često se događa da postoji kvar u samoj električnoj instalaciji i tada je potrebno otvoriti zaštitni bužir i izolaciju kako bi se došlo do svih električnih vodovai spojeva . Nadam se da ćete pronaći servis koji ima volje i motiva da Vam to kvalitetno odradi .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - TVRDA PEDALA KUPLUNGA ?

Datum objave: 10.03.2012 15:57:08
Slika
PITANJE:

poštovanje zanima me dali sajla kvačila ima veze za tvrdoćom pedale na kuplungu na citroen xsari 1.4i 2002. jer sam istu nešto pomikao i od tada nešto nije u redu čini mi se da je pedala malo tvrđa i neki put kada stisnem pedalu nešto preskoči HVALA UNAPRIJED

ODGOVOR:

Točno je , uzrok može biti komanda spojke ( sajla ) ali i sama spojka . Naravno da ćete najprije provjeriti komandu spojke ( kuplung sajlu ) .

na vrh Povratak na vrh

SEAT TOLEDO 1,9 TDI PD - NEMA SNAGE U PETOJ BRZINI ?

Datum objave: 10.03.2012 15:34:58
Slika
PITANJE:

Poštovani! Posjedujem Seat Toledo 1.9 TDI 2006. God. Ima prijeđenih 140 000 km. Dogodilo mi se da je „otišla“ turbina. Nakon spajanja auta sa laptopom i nakon poništavanja greške „tlak prednabijanja“ primjetio sam da auto vuče normalno sve dok se ne prebaci u petu brzinu te na 110 km/h baca grešku i prebacuje u safe mode. Zanima me kako je to moguče da izbacuje grešku samo u petoj brzini te što bi mogao biti uzrok toga jer auto prije kvara nije bio vožen tjedan dana (limarski popravci nakon prometne nesreće).Promatrali smo taj tlak u vožnji i bilo je prva brzina puni gas – normalno , druga puni gas – normalno , treća puni gas – sve normalno i četvrta – normalno sve dok nije stigla kobna peta , damo gas – GREŠKA. S time da zvuk svih djelova motore rade normalno tako da se uopće ne primjeti da ima kakvu grešku. Samo odjednom prestane ubrzavati. Unaprijed se zahvaljujem na objašnjenju.

ODGOVOR:

U praksi je sve moguće pa i ovakvo događanje kada motor izgubi snagu samo u petoj brzini . Navesti ću više razloga radi kojih se to može dogoditi jer uzrok nužno ne mora biti turbina . Potrebno je ispitivati slijedeće : senzor pedale gasa, EGR ventil, mjerač mase zraka, senzor položaja pedale kočnice, sezor ECT, senzor temperature goriva, senzor tlaka zraka , senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, ventil za rasterećenje turbine, sustav za regulaciju tlaka turbine , filter goriva, dize, ECU centrala. Ispitivanje bih započeo s mjerenjem tlaka turbine i to u svim režimima rada motora .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. 16V - KADA SE MIJENJA SPOJKA ?

Datum objave: 10.03.2012 15:21:49
Slika
PITANJE:

Poštovani. Molim vas ako mi mozete reci na koliko se mijenja spojka na Renault MEGANU 2003 1.6 16 v? Inače automobil ima132000tkm. I okvirno koliko bi to sve kostalo? Zahvajujem. Lijepi pozdrav. Drazen Bahnik

ODGOVOR:

Spojka se mijenja samo kada je potrebno . To može biti na 10.000 km a može biti i na 310.000 km . Najviše ovisi o samom vozaču ili vozačima . Točnu cijenu možete saznati u svakom boljem skladištu dijelova ili trgovini . Cijena za zamjenu spojke ovisi od norma sata pojedinih servisa . Orjentaciona cijena je od 600,- do 800,- kn .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,2 16V - MOTOR IZGUBI SNAGU ?

Datum objave: 10.03.2012 15:16:33
Slika
PITANJE:

pozz,imam jedno pitanje-imam renaul clio2,16v,2002god,ima problem,zna mi se ukjlućiti lampica u vožnji i auto gubi snagu,polagano ubrzava i to tek do 70,bio pri nekom majstoru,on to pogledao,i rekao da nešto u vezi papučice gasa,i bilo dobro jedan dan,i onda opet,pa bi vas molio vaš savjet,unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Ako želite točno znati što je neispravno i cijenu popravka onda nemojte ići kod NEKOG majstora nego kod pravog majstora. Na taj način ćete točno znati što je neispravno i cijenu popravka . Bez pregleda Vašega vozila ne mogu točno znati što je neispravno . Nema ni smisla da Vam sada navedem dvadeset i više mogućih razloga radi kojih motor može izgubiti snagu .

na vrh Povratak na vrh

BMW 524 TD E28 - LOŠE RADI DOK SE NE ZAGRIJE ?

Datum objave: 10.03.2012 15:11:10
Slika
PITANJE:

imam BMW 524td 86god. E28 automobil besprekorno pali ali dok se ne zagreje jedno 15 min trokira ne radi na ler gasdosta dimi plavi tj beo dim i dosta mi je poveco potrosnju 10L na 40km dali je pumpa ili dizne

ODGOVOR:

Moguće enispravnosti su : nečist rezervoar za gorivo, filteri, zrak u sustavu goriva, dize, niža kompresija ne jednom ili više cilindara, grijači, mehaničko stanje motora. Provjerite sve što sam naveo kao moguće neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 1,8 i. - NAKON SERVISA OPET TEŠKO PALI ?

Datum objave: 10.03.2012 15:05:44
Slika
PITANJE:

Poštovani kupio sam Opel Zafiru 1.8+LPG 2006 godište sa 115 000km i napravio sam veliki servis i servis plina i imam problem koji nije riješen,a to je kada auto palim okrenem ključ i on jedno 5-6 sekundi vergla i upali,a kada dam kontakt čuje se pumpa od goriva kako zuji i dovodi gorivo ali auto neupali odmah.S poštovanjem

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba izmjeriti tlak goriva prilikom startanja motora . Tlak goriva bi trebao biti oko 3 bara. Ukoliko je tlak goriva dobar , uzrok mogu biti nečisti injektori . Isti se mogu skinuti , ispitati i po potrebi ultrazvučno očistiti .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - MOTOR U "IBERTURAŽI" ???

Datum objave: 09.03.2012 16:51:05
Slika
PITANJE:

Imam pitanje za golf IV 66kw. Auto je do skora radilo normalno, da bi od jednom osjetio da mi preko 3000 obrtaja u 3 brzini jako povuklo sto do sada nije bilo slucaj i tako je nastavilo da vuce i u 4 i 5 brzini do nekih 120km/h kada mi se desilo da je auto "poludilo" jer je obrtaje zakucalo skroz u crveno i tako je radilo nekih 10 sekundi.. pokusao sam da ugasim auto ali uzalud izvadio sam kljuc ali je auto i dalje radilo, i onda se samo ugasilo nakon cega sam ga tesko upalio,a kada sam uspio jako ruzan zvuk je imalo, nesto u motoru lupa. posle ovog mi se isto desilo ali pri brzini od nekih 50-60km/h auto je opet zakucalo obrtaje i kada sam stao pocelo je da se pusi iz tockova nakon cega su se osjetile kocnice na paljevinu. otvarao sam haubu ali se nije osjecao nikakav smrad osim iz kocnica... da li znate sta bi moglo da bude? puno pozdrava

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu mogle su se dogoditi dvije stvari i to : oštećenje turbine i ulazak ulja u usinu granu i cilindre , oštećenje jednog ili više klipova i opet ulazak ulja u usisnu granu i cilindre . Radi toga niste mogli ugasiti motor a sam motor je dobio prekomjerni broj okretaja  . U ovom slučaju ne preporučuje se nikava vožnja . Potreban je hitan pregled motora i turbine .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 2,0 16V - EMULZIJA ?

Datum objave: 08.03.2012 17:30:30
Slika
PITANJE:

POŠTOVANJE. IMAM OPEL VECTRU B 97 GODINA 2.0 16V. GUBIM RASHLADNU TEKUĆINU, OTPRILIKE 1 LITAR ZA 2-3 DANA. NIVO ULJA U MOTORU JE PORASTAO, I ULJE JE POSTALO NEKAKO KREMASTO I BUDE PJENE PO ŠIPCI ZA MJERENJE ULJA. TEMPERATURA NIJE NIKAD PREŠLA PREKO 90 STEPENI AL VENTILATOR VEOMA ČESTO PALI.

ODGOVOR:

Sve što ste naveli ukazuje na oštećenje brtve glave motora . Potrebno je demontirati glavu motora , obaviti strojnu obradu i uređenje glave motora , provjeriti da je blok motora ravan , zamijeniti sve brtve na glavi motora , uredno složiti i ugraditi glavu motora. Motor treba očistiti od emulzije, zamijeniti filter ulja i staviti novo ulje u motor .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA X14XE , 1,4 i. 16V - NA KOJI NAČIN OTKRITI KVAR ?

Datum objave: 09.03.2012 16:24:05
Slika
PITANJE:

Hvala na svim vašim prijašnjim odgovorima.Ovo pitanje je možda i za druge vlasnike koji imaju isti ili sličan problem. Meni se svi problemi dešavaju dok je motor hladan ili dok je pod čokom. Ako ga ugasim dok je još pod čokom tj hladan ne mogu ga upaliti. Skinuo sam svjećice koje su nove, sve imaju dobru boju izgaranja na elektrodama. Može li biti problem u EGR ventilu. Kako ću znati da EGR ventil ne radi dobro ili je pokvaren. Da li se može čistiti i s čime? Uglavnom su kratke relacije vožnje. Motor se ne stigne dobro ni zagrijati. Motor je 1.4 16 v oznake X14XE. Ispod 3000 okretaja je lijen i cuka. Poslije se da razvući.

ODGOVOR:

Kada bi htjeli detaljno raditi ispitivanja na motoru , tada bi trebalo obuhvatiti ispitivanje mehaničkog sustava motora, ispitivanje elektronskog sustava goriva, ispitivanje sustava za stvaranje iskre na svjećicama. Svi navedeni sustavi mogu stverati takve greške koje se manifestiraju baš kao što ste i Vi to opisali . Sada ću navesti i redoslijed ispitivanja : mehanički sustav motora ( faza, kompresija, propuštanje na usinom  kolektoru , elektronsski sustav dobave goriva ( čistoća rezervoara, filteri, tlak goriva, injektori, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, aktuator minimuma, senzor položaja zaklopke snage, lambda sonda, senzor temperature u usisnom kolektoru, EGR ventil, ECU centrala, električna instalacija ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( senzor radilice, visokonaponski kablovi, svjećice, bobina, elektronika paljenja ) . EGR ventil je najlakše ispitati ako isti blokirate ili pomoću servisno dijagnostičkog uređaja. Za upravljanje EGR ventilom brine se ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,5 CRDI - NAKON UREĐENJA GLAVE, NE PALI ?

Datum objave: 07.03.2012 22:42:01
Slika
PITANJE:

pozzz auto je hondai acent 1,5 dizel 12ventila 2002 god nije mogao upalit pa je pokusano da upali na slepanje tako da je preskocio al je izmjenjano sve od ventila dihtunga glave i vraceno u normalu al sada auto nedobia neftu na dizne uopce ako moze pomoc

ODGOVOR:

Vaše vozilo nema obični dizel motor nego CRDi , Common Rail . Motor ima brojne senzore, davače, aktuatore a sa svime upravlja kompjutor motora . Prilikom radova na motoru mogli ste ošteteiti neki od elektronskih dijelova, nešto krivo spojiti ili oštetiti električnu instalaciju . Provjerite : fazu motora, kompresiju, pumpu za gorivo, senzor radilice, električnu instalaciju motora, prisutnost zraka u gorivu .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 207 1,4i. 16V - NE VJERUJEM SERVISU !

Datum objave: 07.03.2012 15:50:34
Slika
PITANJE:

Imam Peugeot 207 2007g. 1,4L benzin 16V 90KS .Od prije mjesec dana imam grešku antipollution faulty koja je nastala u jutro prilikom palenja ,bio je na rezervi goriva.Od tada nemam nikakvih razlika u radu auta sve normalno sa radom motora .U ovlaštenom servisu su radili test sa računarom i kao konstatirali neispravna lamda sonda . U što ja sumljam jer nisu obavili nikakve dodatne testove napr. test izduvnih plinova i dr. a i sumljivo su čačkali po računalu kao da nešto kriju. Poništili su grešku na moj zahtjev i za sada se ne pali lampica .Još da napomenem od kada se desila greška potrošnja je u granicama normale ali pokazivač potrošnje goriva na display-u luduje čas je 10L a u sekundi do 999L i tako sve moguće brojeve izmjeni. Ja sam elektroničar i radio sam mjerenje lamda sonde sa digitalnim instrumentom i plamenikom ,grijač radi normalno a mjerenje sruje koja prilikom žarenja proizvodi sonda je u normali po opisu na internet stranicama . Još da kažem da mi nisu htjeli reći koji je kod greške pokazao računar kod testa. Lijep pozdrav Alen

ODGOVOR:

Neugodan je osjećaj ako ne vjerujete u stručnost i istinitost servisa od kojega tražite stručnu uslugu . Kontrolna lampica motora i navedeni natpis se mogu upaliti radi brojnih razloga p i radi lambda sonde . Ako se to neće više ponavljati , zanemarite tu činjenicu . Ako će se to opet ponoviti nije rješenje brisanje greške iz memorije ECU centrale , nego otkrivanje uzroka i otklanjanje kvara.

na vrh Povratak na vrh