Danas je: 24.06.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

BMW E90 318 D - TEŠKO ŠALTA DRUGU

Datum objave: 02.11.2011 12:32:58
Slika
PITANJE:

Poštovani! Kupio sam polovni BMW E90 318D 01/2007 90kW. Auto je kod mene prešao 20.000km. Međutim od prvog dana od kad sam ga kupio imam proglema sa drugom brzinom, teško ulazi u tu brzinu, pogotovo kad je vani zima.Primjetio sam da se ručica u leru trese, nizak je broj okretaja po meni, kad malo dodam gasa ručica umiri na nekih 900 okr. Drugi problem je što sam primjetio kad auto parkiram na uzbrdici, ugasim motor, ubacim u prvu brzinu i pustim kvačilo, auto nakon nekoliko sekundi počme se spuštatit u natrag. Molim Vaša stručna mišljenja za navedene probleme. Nekim mi govore da je problem mjenjača druge brzine u pitanju sinhron druge brzione, tresenje ručice nizak broj okretaja u leru a spuštanje auta kad u prvoj brzini problem sa kompresijom. Auto troši u gradu 6,3l i ulja ne troši između servisa nemam potrebu dosipati ulje. Uz srdačan pozdrav, unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Otežano šaltanje u drugu brzinu ne mora se odnositi na neki kvar u mjenjaču. Često puta je uzrok izvan mjenjača. Na Vašemu vozilu bi to mogao biti mehanizam za šaltanje brzina na kojemu može postojati neka zračnost ili nepravilan položaj birača brzina prilikom šaltanja druge brzine ( treba vidjeti direktno na vozilu ) . Ako se trese ručica mjenjača to također može ukazivati na zračnost na mehanizmu za šaltanje brzina . Stavljanjem mjenjača u brzinu na uzbrdici i činjenicom da se vozilo pomakne ne dokazujete ništa . Isto tako to ne ukazuje na nikakv kvar . Na isti način se ponašaju i druga vozila , zato na uzbrdici još zakočite s ručnom kočnicom i tada se vozilo neće pomicati.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 1,8 i. - TROŠI ULJE

Datum objave: 02.11.2011 12:17:13
Slika
PITANJE:

Posjedujem Mercedes 180 C benzinac godina proizvodnje 1994.Potrošnja ulja je oko 1 litar na 1000 km.U posljednje vrijeme otežano pali i kada se to desi imam utisak da radi na dva klipa,motor se trese, ne prima gas pa se gasi i to se pnavlja neko vrojeme i prestane.O čemu se radi? Drugi problem koji se dešava je nemogućnost startovanja iako u rezervoaru ima oko 15 litara goriva. Kada natočim još goriva oko 10 litra tada upali. O čemu se radi? Nadam se da će te mi pomoći sa Vašim odgovorom. S poštovanjem.

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je jako velika i radi toga ni motor ne može dobro raditi. To znači da najprije treba provjeriti mehaničko stanje motora i riješiti problem s potrošnjom ulja. Najčešći uzroci su vodilice ventila i ili klipni prstenovi ( znati će se nakon pregleda motora ) . Kada se riješi potrošnja ulja može se obaviti i kontrola elektronskog sustava ubrizgavanja goriva . Najčešće neispravnosti su niski tlak goriva, filter goriva, nečist rezervoar za gorivo, nečisti injektori, regulator tlaka goriva.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,8 i. V6 - LUPAJU HIDROPODIZAČI

Datum objave: 02.11.2011 09:15:30
Slika
PITANJE:

Pozdrav...imam problem a na motoro v 6. 2.8 audi god.1993. .mjenjao sam desnu glavu motora koju sam dao ispitat i poravnat. Stavio sam stare hidropodizace autu je radio savrseno nekih pola sata zatim su poceli lupat. Nakontoga sam stavio nove koji su radili istio nekih pola sata ugasio sam auto te ga upalio nakon 15 min i dogodila se ista stvar. Pritisak ulja nisam mjerio al na kontrolnij tabli stoji na 2.3 bara.ocistio sam i ventil na uljnoj pumpi i opet mi se isto desava.hvala.

ODGOVOR:

Ako lupaju i novi hidropodizači uzrok je niski tlak ulja u kanalima glave motora koji vode do hidropodizača. Niski tlak ulja može biti radi začepljenja kanala u glavi motora, radi neodgovarajuće brtve glave, radi nekog nedostatka radi samih radova na glavi motora. Tlak ulja na glavi motora treba biti 2,7 - 2,9 bar/3000 o/min .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - KRIVI KUPLUNG

Datum objave: 01.11.2011 21:39:06
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić molim za savjet imam Peugeot 307 2,0 hdi 79 kw., imam problema s kvačilom auto kad krećem trese i papučica od kvačila je tvrda išao sam u servis da promijenim kvačilo i kad je mehaničar skinuo mjenač i kvačilo nemogu nigdje da nađem takvo kvačilo, zamašnjak je fiksni kao na motorima 1,6 hdi i kkorpa i lamela su kao na 1,6 hdi , sam je kod mene korpa deblja za 5 milimetara, tj.onaj dio gdje naliježe lamela na korpu je deblji za tih 5 mm., bio sam u peugeot servisu i oni kažu da na tom motoru je tkz. plutajuće kvačilo koje ima one opruge na zamašnjaku ali kod mene nema opruga na zamašnjaku i nemogu da pronađem odgovarajuće kvačilo za svoj auto molim za savjet šta je najbolje napravit da bi riješio problem.

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu netko je napravio grubu improvizaciju i radi štednje ugradio neodgovarajući zamašnjak i neodgovarajuću spojku. Ako želite pravo i kvalitetno rješenje tada treba ugraditi originalni zamašnjak s dvije mase i odgovarajuću spojku . Navedene dijelove možete nabaviti od firme LUK ili SACHS .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 T 20V - KOLIKA JE ŠTETA ?

Datum objave: 01.11.2011 17:10:41
Slika
PITANJE:

otišla je na audiu A41.8 t 20v koji namjeravam uzeti leteči ležaj na radilici pa me zanima koliko to dođe da se znam ravnati i vidjeti dali mi se isplati uzeti taj auto naravno ako nije neka extra cifra.

ODGOVOR:

Kada se ošteti leteći ležaj radilice za to postoji uzrok a uzrok se mora pronaći . To znaći da nije dovoljno samo zamijeniti leteći ležaj . Uz ležaj vrlo često dolazi do oštećenja radilice i klipnjače . Potrebno je otvoriti motor i utvrditi da li je moguć popravak radilice . Ako je oštećenje veće radilica se mora mijenjati . Kada se radi bilo kakv zahvat na radilici motor se mora izvaditi iz vozila . Iz navedenog vidite da to baš nije tako jednostavno i da bez detaljnog pregleda ne možete ni približno znati koliki je trošak .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,8 16V - NEZNAM ŠTO VIŠE NAPRAVITI ?

Datum objave: 01.11.2011 17:02:55
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, na početku da Vam zahvalim na postojanju ovakve stranice i na nesebičnoj pomoći. Već duže vrijeme (duže od četiri godine) vozim OPEL ASTRU G 1.8 16V 85KW, 1998. godište, karavan sa CDX opremom. Predivan auto. U istu je 05.2007. godine ugrađen SEKVENT plinski sistem proizvođača ZAVOLI. Vožnja je više nego ekonomična. Problem je sledeći: Najradije bih ovog momenta izašao na parking i zapalio vozilo. Vožnja je postala frustracija a auto, noćna mora. Zadnje dvije godine u vožnji i na leru trza, nepravilno radi i nema snage, bilo da je zagrijan ili hladan. Žuta lampica malo kad ne svijetli. A onda se desi čudo i auto ide kao da je novo iz salona. Bez bilo kakvih problema. Da skratim, dijagnostika i ozbiljna(skupa) i amaterska(jeftina) ne očitava grešku a ispitao sam (metodom montaže ispravnih dijelova) bobinu, računar motora, EGR ventil, kompresiju (ujednačena i zadovoljavajuća) te promjenio auspuh i šta mi još ostaje? Daleko ste mi a najradije bih došao do Vas jer sam ovdašnje "majstore" sve upoznao. Čitao sam pitanja ljudi sa sličnim problemima ali se ne nalazim u njima. U nadi da će te mi pomoći i usko locirati moj problem, unapred se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Postoje kvarovi kao i ovaj koji ste spomenuli i koji su zahtijevni po pitanju dijagnostike . U ovom slučaju najprije bih isključio plinski sustav kao da ga nema . Na taj način bi došao do zaključka da li neke od komponenata plinskog sustava stvaraju smetnje da motor ne radi ispravno na benzin. Ako bi tada benzinski sustav radi normalno odmah bi bilo jasno da plinski sustav radi smetnje . Ako bi i nakon toga ostali isti problemi , detaljno bi se bavio benzinskim sustavom . Tada bih stručno i temeljito ispitivao svaki dio i svaki sklop koji može utjecati na loš rad motora i na paljenje kontrolne lampice motora. Kada bi otklonio greške na benzinskom sustavu i kada bih postigao da motor ispravno radi , spojio bih natrag plinski sustav.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,1 i. - MAGLJENJE STAKALA

Datum objave: 01.11.2011 14:01:32
Slika
PITANJE:

Dobar dan, imam Peugeot 206 1.1 benzin, imam dva problema, prvi je što mi stalno magle stakla u autu a drugi je ne radi mi brzinomjer i pokazivač okretaja motora i kilometar sat, možete li mi reći u čemu je problem?

ODGOVOR:

Stakla se mogu magliti radi slijedećih razloga : začepljen filter kabine, nemogućnost usmjeravanja zraka na vjetrobran, slaba cirkulacija zraka, propuštanje rashladne tekućine na radijatoru grijača ili na cijevima grijača, jako vlažni tepisi i izolacija na podu vozila. Neispravnosti u vezi instrument ploče mogu biti : električna instalacija , konektori na instrument ploči, prekid u električnim vodovima do instrument ploče, niski napon na instrument ploči, kvar same instrument ploče.

na vrh Povratak na vrh

VW BORA 1,9 TDI PD - ZAŠTO NEMA SNAGE

Datum objave: 01.11.2011 13:52:27
Slika
PITANJE:

Pozz..ima pitanje vozim Boru 1.9 TDI 96 kw ima problema turbina otvara te na neki 2,5 a ranije je otvarala na 1,5 i ocistio sam turbinu s tim da je swe isto opet kasno otvara pa sad mi tvrde da je EGR ventil(senzor)da je zagusen...a nekad se desi da super ide pa se opet zagusi nece nikako da vuce ugasim upalim auto onda se super ponasa jedno vrijeme..PA VAS MOLIM AKO MOZETE DATE NEKI SVAJET STA UTADIT..UNAPRIJED HVALA.

ODGOVOR:

Uzroci radi kojih motor nema snage ili nema dobro ubrzanje mogu biti brojni , to nužno ne mora biti turbina . Neispravnost se može otkriti nakon dijagnostike i pojedinačnog ispitivanja pojedinih komponenata. Moguće neispravnosti su : mjerač mase zraka, senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, sustav za regulaciju tlaka turbine, regulacioni ventil turbine Wastegate, regulator količine goriva, senzor pedale gasa, EGR ventil, senzor pedale kočnice, dize, senzor temperature goriva, električna instalacija, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 320 D - TEŽE PALI

Datum objave: 01.11.2011 13:30:51
Slika
PITANJE:

poštovani vozim bmw e 46 320 iz 2002 godine i nedavno mi se pojavilo to da automobil teže pali,grijači provjereni kao i akumulator,čišćenje dizni urađeno,u vožnji nema smetnji sasvim lijepo ide,ujutro čak i upali nakon 3-4 sek ali tijekom dana većinom kad je motor vruć treba mu jedno 8-10 sek.sumnjaju na nekakav ventil na pumpi od goriva???

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti ili smetnje su : zrak u sustavu goriva, pad napona na pojedinim konektorima električne instalacije, nepovratni ventil za gorivo, filteri, mehaničko stanje motora, dobavna pumpa, ECT senzor temperature motora, regulator količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja, VT pumpa, kontrolni modul VT pumpe, ECU centrala . Provjerite najprije ima li zraka u gorivu i nepovratni ventil goriva.

na vrh Povratak na vrh

VW SHARAN 1,8 T - ČUDAN RAD ELEKTRONIKE

Datum objave: 01.11.2011 10:48:45
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić molim Vas ako možete da mi odgovorite na pitanja koja ću Vam postaviti,a radi se o vozilu 'volksvagen' Sharan 1.8T kombi a ujedno i da mi pomognete? Već duže vrijeme mi se dešava da ne radi centralna brava,brisači,na instrument tabli sat koji pokazuje vrijeme ne radi,posle svakog gašenja auta on se restartuje na 00:00 i iznova,kazaljka koja pokazuje gorivo i obrtaje prilikom gašenja samog automobila ostaju onako kako su zadnje pokazivali,prilikom ponovnog paljenja auta vraćaju se u prvobitni položaj pa tek onda startaju,pritisnem kočnicu ugasi mi se radio,pustim kočnicu upali se,zatvorim gepek vrata upale se štop svjetla,zaključam vrata od vozača svjetla koja se trebaju ugasiti nakon zaključavanja neko vrijeme se ne gase,tek poslije itd...Jedan električar ili kako da ga nazovem ovoga ljeta dok sam išao na more našao mi je osigurače koji su pregorili i to nije radilo.Kada ih je zamijenio sve je to funkcionisalo do sljedećeg dana,poslije ista stvar,sve su pregorili.Evo pre par dana sam opet zamijenio te iste osigurače i da tako kažem sad sve funkcioniše.Mislim da nešto to izaziva,šta,molim Vas da mi date odgovor??? Hvala lijepa,Dalibor...

ODGOVOR:

Sve detalje koje ste naveli ukazuje na stalne greške koje su prisutne na Vašem vozilu. Ako pregaraju osigurači to je siguran znak da postoje neispravnosti na nekim električnim dijelovima i sklopovima. Moguće neispravnosti su : električna instalacija i konektori ( povremeni spoj s masom ) , neispravni pojedini dijelovi ili sklopovi koji mogu vuči veliku struju radi koje pregaraju osigurači, neispravnost na konektoru BSI računala komforne elektronike radi koje dolazi do svih neispravnosti koje ste naveli. Potrebno je detaljno ispitati najprije električnu instalaciju i konektore, ispitati i napon alternatora . na kraju provjeriti i pojedine električne potrošače koji vuku veliku struju i radi kojih pregaraju osiguračai.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DCI - ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 31.10.2011 19:00:43
Slika
PITANJE:

Mr. Meic I have renault scenic 2002 1.9 DCI Can you tell me please does the motor brake the valves when the timing belt cut? Thank you

ODGOVOR:

Dear sir, the valves will be badly dameged for sure if the timing belt will breaks or go out of sinchronization more than three teeth .

 

na vrh Povratak na vrh

LADA NIVA 1,6 S - BIJELI DIM

Datum objave: 31.10.2011 18:26:47
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Na lada nivi 1.6 88 godina prilikom duže vožnje niz brdo sa puštenom papučicom gasa motor radi normlano, a pri nastavku vožnje po ravnome odnosno dodavanjem gasa iz auspuha izlazi gusti bijeli dim. S obzirom na starost vozila možete li mi dati savjet sto bi prvo trebalo pogledati, mislim da motor nije pri kraju zato sto dosta dobro vuče na uzbrdicama. Unaprijed hvala, pozdrav. :)

ODGOVOR:

Ako je dim izrazito bijele boje , to je znak da rashladna tekućina ulazi u cilindar . Nemojte dalje voziti , moguće je oštećenje motora. Brtva glave je oštećena . Potrebno je dmontirati glavu motora , kompletno urediti glavu motora i zamijeniti brtvila glave motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 16V - TERMOSTAT

Datum objave: 31.10.2011 18:19:46
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem ford escort zetec 1.6 16v 93.g. oko 200.000km prijeđenih, motor očuvan. Promjenio sam termostat jer je stari ostao otvoren, kazaljka pokazuje da je temperatura motora normalna, grijanje je ok. Prije je unutra bio termostat od 88°C a sada je od 92°C, takvog sam jedino mogao kupiti, original za forda je. Jedino što sada primječujem da mi se češče pali ventilator od kilera, jer u kabini imam jednu žaruljicu koju sam spojio na motorič tako da mogu vidjeti kad se pali ventilator. Sada kroz zimu će to možda i biti ok, ali po ljeti mislim da možda nebude dobro. Zanima me jel ta temperatura od 92°C u nekakvim normalnim granicama ili je to previše za taj motor, jer čujem od ljudi da su ti motori dosta osjetljivi na pregrijavanje, pa da nebi došlo do nekakvih neželjenih oštečenja. Pozdrav, i unaprijed se zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Radna temperatura motora je 90 °C . Ako na termostatu piše 92 °C to znači da je on na toj temperaturi potpuno otvoren i to je u redu . Ako se po ljetu bude pregrijavao motor to neće biti radi termostata . To unaprijed ne možete znati . jedino što možete napraviti je da ispitate kolika je stvarna temperatura motora . Ventilator na hladnjaku se može ranije paliti radi termoprekidača ili radi ECT senzora a ne radi termostata.

na vrh Povratak na vrh

FIAT GRANDA PUNTO 1,9 MULTI JET - ČUDNE GREŠKE

Datum objave: 31.10.2011 12:39:15
Slika
PITANJE:

Fiat Grande Punto 1.9 Multijet sporting Postovanje... Vozio sam auto na dijagnostiku i imam par pitanja o greskama koje sam pronasao na njemu. 1. Senzor polozaja bregaste osovine električna greška ( šta je ustvari tu kvar,da li moram promeniti senzor ili se to moze rijesiti na neki drugi način i da li će to naškoditi autu ako ga ne promjenim s vremenom ) 2. Magnetski ventil za povrat ispušnog plina neplauzibilno (ovo stvarno ne razumijem o cemu se radi :D ) 3. Signal za brzinu unazad stalno isključen (da li je i tu u pitanju neki senzor i da li se to moze rijesiti. Hvala unapred !

ODGOVOR:

Na senzoru položaja bregaste osovina kvar može biti sam senzor ili električna instalacija . Kvar treba riješiti tako da senzor opet bude u funkciji a za to odluku donosi servis koji otklanja kvar. Magnetski ventil za povrat ispušnih plinova je EGR ventil. Naispravan može biti mehanički dio ventila , elektromagnetski dio ventila, električna instalacija i upravljenje ventilom . Ventilom upravlja upravljačko računalo motora ECU . Signal za brzinu unazad je senzor brzine vozila na mjenjaču . Uzrok opet može biti sam senzor, električna instalacija , upravljačko računalo motora. Kada se otklanja kvar serviser preuzima svaku odgovornost da će nakon obavljenih radova sve normalno funkcionirati. Ovakve probleme je najskuplje otklanjati na amaterskoj osnovi na način "uradi sam " .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,9 D - TEŠKO PALI

Datum objave: 31.10.2011 11:28:46
Slika
PITANJE:

Postovani g.Meić Imam fiat punto 1.9 D 2000 god. preko ljeta radi odlicno,cim nastupe hladniji dani,pocnu problemi sa paljnjem... Ujutro se obvezno mora paliti na kabele,s tim da u voznji pocne trzati i gasi se...Moram naglasiti da dodje par dana kada opet normalno radi,medjutim dogadja se kada ga ugasim da on jos par sekundi radi i onda se ugasi,i nakon toga nema sanse da ga upalim bez kabela... Unaprijed se zahvaljujem!!!

ODGOVOR:

Iz Vašega opisa se može zaključiti da postoje dva osnovna problema . Prvi problem paljenje pomoću kablova . To znači da može biti neispravan akumulator a isto tako i elektropokretač. Kada se ispita akumulator znati će se da li je on dobar ili loš . Isto tako se može ispitati i elektropokretač . Ako elektropokretač loše okreće , potrebno je napraviti servis elektropokretača. Drugi problem je trzanje u vožnji i nepravovremeno gašenje . U vezi toga ću nabrojiti moguće neispravnosti : filteri, prisutnost zraka u gorivu, senzor temperature motora, nečist rezervoar, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,3 i. - GASI SE NA LERU

Datum objave: 31.10.2011 11:18:29
Slika
PITANJE:

Imam Skodu Feliciju 1,3 1996.g. Kad se motor zagrije prilikom zaustavljanja vozila, tj. nakon pritiska na kvacilo motor se ugasi. Motor se normalno pali i radi. Molimo vas za savjet.

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila se može gasiti na leru radi više razloga a to su : senzor temperature motora, senzor položaja leptirastog ventila, aktuator minimuma, senzor tlaka zraka, propuštanje na usisnom kolektoru, elektroventil EVAP za ventilaciju rezervoara, nečisti injektori, pad napona na nekim konektorima i kontaktima na motoru, mehaničko stanje motora, ECU centrala. Najprije bih savjetovao da provjerite mehaničko stanje motora a to je zabrtvljenost usisnog kolektora ( falš zrak ) , stanje kompresije ( tlakovi kompresije moraju biti podjednaki a veći od 8,5 bara ) , stanje svjećica , stanje visokonaponskih kablova. Nakon ovoga ispituje se ispravnost senzora temperature i ispravnost aktuatora minimuma.

na vrh Povratak na vrh

YUGO 55 - NE RADI IV CILINDAR

Datum objave: 30.10.2011 18:13:14
Slika
PITANJE:

Imam yuga 55 1989 godina motor je radio odlično do jučer kad sam primjetio da dok ga upalim,teško prvi momenat prihvača gas, i crkava mi u leru.Probao sam svječice i četvrta mi ne radi,promjenio sam svječicu i kablove,i razvodnu kapu,ali nema razlike u radu motora kad skinem kabal sa četvrte svječice. Sve četri svječice su čiste,bjele i suhe. Na prve tri dosta dobro radi u vožnji dok ne pustim gas onda crkava. U četvrtom kablu ima struje. Unaprjed HVALA....

ODGOVOR:

Ako ne radi četvrti cilindar a ima struje na svjećici tada uzrok treba tražiti na drugo mjestu . Izmjerite kompresiju motora , po potrebi podesite ventile . Postoji mogućnost da četvri cilindra nema kompresiju ili je potrošena bregasta osovina na brijegovima za četvrti cilindar .

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA RAV-4 2,0 i - PLINSKI SUSTAV

Datum objave: 30.10.2011 13:27:33
Slika
PITANJE:

Postovani , Zelija bih znati dali se moze ugradit plin u Toyota RAV 4 ,2010 g proizvodnje 2.0 kubika motor 156 konja ,bez vecih posljedica za motor . Navodno da je problem kod izgaranja plina da je suh i da zbog toga izgarju ispusni ventili. Ukoliko smatrate da se moze ugradit plin ,zamolija bih vas da mi recete koji bih mi preporucili i koja je cijena ugradnje. S stovanjem , Josko

ODGOVOR:

Svaki motor koji koristi kao gorivo i LPG treba imati sustva za hlađenej ventila . Motor vašega vozila MORA imati sustav za hlađenje ventila . Najbolji sustav i najsigurnija zaštita ventila od pregaranja je kompjutorski upravljani sustav za hlađenje ventila VALVE CARE . Sustav radi automatski pod nadzorom posebnog računala. Prije nego dođe do nestanka sredstva za hlađenje ventila, vozač dobiva informaciju da treba dopuniti sredstvo za hlađenje ventila. Ako to ne napravi pravovremeno , posebno računalo prebacuje da motor radi na benzin . Daljna vožnja na plin nije moguća dok se opet na napuni sredstvo za hlađenje ventila . Većina plinskih sustava je kvalitetnija a najbolji je PRINS koji ima i najveću cijenu 13.000,- kn do 14.000,- kn  s ugradnjom. Sustav za hlađenje koji sam opisao je posebno .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,8 D - PRESKOČIO ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 30.10.2011 13:07:39
Slika
PITANJE:

dobar dan imam ford fiestu 1986 dizel.preskocio mi je zupcasti kais pa me zanima kako da stavim u fazu motor

ODGOVOR:

Ako do sada niste nikada stavljali motor u fazu to nećete moći napraviti ni teorijski ni praktično. Za te radove potrebno je koristiti alat za blokadu radilice , alat za blokadu bregaste osovine i alat za blokadu visokotlačne pumpe. Kada se postave navedeni alati na svoje mjesto to je točan položaj faze motora. Alat za blokadu radilice montira se kroz provrt na bloku motora i isti treba sjesti u odgovarajući provrt ( dosjed ) u zamašnjaku . Alat za blokadu bregaste osovine prolazi kroz provrt na remenici bregaste osovine i ulazi u dosjed na glavi motora. Kada su svi alati na svojim mjestima, klip prvog cilindra je u GMT a bregovi bregaste osovine prvog cilindra su u položaju kada prvi cilindar pali .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN PICASSO 2,0 HDI - PREKIDANJE

Datum objave: 30.10.2011 12:27:03
Slika
PITANJE:

Imam Citroen C4 Picasso 2.0HDi, 2007g s robotiziranim 6-stupanjskim mjenjačem. Prešao 46000km. Zadnjih cca 1000 km pojavio mi se problem. Pri laganom dodavanju gasa auto jako i neugodno zacuka.Zahlikne se ko da je neko naglo oduzeo i dodao gas. To se događa kod kretanja i kasnije kod lagane vožnje u svakoj višoj brzini negdje između 1600 i 1900 okretaja. To je izuzetno neugodno kod gradske vožnje i parkiranja. Kod konstantnog laganog gasa sam ubrzava i usporava. Imam osjećaj da se problem pojačava kako se motor zagrijava. U slučaju naglijeg dodavanja gasa ti se problemi ne pojavljuju. Auto inače normalno pali, ubrzava i vozi se na otvorenoj cesti. Problemi su samo kod kretanja i polagane vožnje. Bio sam na servisu i na kompjuteru ne pokazuje nikakvu grešku

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu greška ili uzrok sigurno postoji samo istu treba znati pronaći . Servisni kompjutor pomaže samo u malom broju slučajeva . Za iznalaženje ovakvih i sličnih kvaroava osim stručnosti i upornosti koriste se i sve druge metode i načini ispitivanja koji podrazumjevaju pojedinačno ispitivanje svih komponenata ( sustav za upravljanje motorom, sustav dobave goriva, mehanički sustav ) . Moguće neispravnosti su : električna instalacija i konektori od motora do ECU centrale ( padovi napona ) , MAF senzor, VSS senzor brzine vozila, dize, EGR ventil, CKP senzor radilice, VT pumpa, prisutnost zraka u gorivu, ECT senzor temperature, filter goriva, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh