Danas je: 02.08.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI A6 - HLAĐENJE KABINE ?

Datum objave: 21.05.2012 21:28:00
Slika
PITANJE:

Dobar dan Sve pohvale za besplatne savjete i na strucno misljenje. Naime imam pitanje vezano za Audija A6 2005 godina u vezi klime uredjaja. Kada klimu upalim npr 18 c ili 0 c u sredini konzole puse hladan zrak a sa strana i ispod mi puse skroz vruc zrak ? sta bi to moglo biti dali klapne ili senzori ili nesto trece. Hvala puno i nadam se na pomoci.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu najprije bi trebalo ispitati : količinu plina u sustavu, gornji tlak plina, donji tlak plina, dehidrator, ekspanzioni ventil . Tek nakon toga  po potrebi može se provjeriti : zaklopke za usmjeravanje zraka, aktuatore za otvaranje zaklopki , komande grijanja-hlađenja .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA C 1,2 i. - KOČNI SUSTAV ?

Datum objave: 21.05.2012 18:40:57
Slika
PITANJE:

gospodine ili druze,,evo mene opet,,jer uvek dobijem tacan odgovor od vas,i svaka vam cast ovo sto radite i pomazete ljudima..ovako..imam korsu 1995 god,,1200...i bas danas sam radio zadnji trap,,neko varenje,solja itd,,i primetio sam kada sam vozio do kuce da mi ej kocnica mnogo tvrda a rucna nema je ni malo,,i prednji diskovi vruci,,,,?? hvala i sve najbolje vam zelim

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu stanja kočnice morati ćete se detaljno pozabaviti kočnim sustavom . To znači : demontirati sve kotače , demontirati prednja kočna kliješta, razraditi ili servisirati prednja kočna kliješta, zamijeniti disk pločice, po potrebi zamijeniti i diskove, skinuti zadnje kočne bubnjeve, provjeriti ispravnost zadnjih kočionih cilindara i po potrebi iste zamijeniti , po potrebi zamijeniti zadnje kočne papučice, podesiti kočne papućice, podesiti hod ručne kočnice, zamijeniti ulje u kočnom sustavu, provjeriti ispravnost glavnog kočnog cilindra , provjeriti ispravnost servo uređaja kočnice . Nakon svega traba napraviti probnu vožnju i na kraju ispitati ispravnost kočnog sustava na valjcima . Sve što sam napisao je jedan profesionalni pristup u uređenju kočnog sustava .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,3 - ELEKTROPOKRETAČ

Datum objave: 21.05.2012 18:25:41
Slika
PITANJE:

Molim Vas da mi date odgovor u vezi sa problemom oko paljenja auta.Rijec je o Golfu 2 1.3 benzincu.Ponekad se desava da uopste nece da zavergla kad dam kontakt i primijetio sam kada je toplije vrijeme,a kad su hladni dani pali odmah bez problema.Isao sam kod majstora koji mi je promijenio bosh bravu,stavljena je nova,ali opet se isto desava iako sam mislio da mi je rijesio taj problem nakon sto me je ubijedjivao da nije do anlasera na sta sam ja prvo posumnjao.Zanima me kakvo je Vase strucno misljenje o ovome i kako se rijesiti ovog kvara? HVALA!

ODGOVOR:

U ovom slučaju bi bilo logično da provjerite ispravnost akumulatora i elektropokretača . Te dvije stvari moraju biti besprijekorne kako bi motor mogao normalno upaliti .  Kapacitet akumulatora mora biti veća od 60% . Stanje elektropokretača mora biti takvo da prilikom startanja motora pad napona ne bude veći od 2,5 V . Obavite ovo što sam predložio . Elektropokretač servisirajte u provjerenom servisu .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 CDI - TEŠKO PALI KADA JE ZAGRIJAN ?

Datum objave: 20.05.2012 13:20:25
Slika
PITANJE:

pozdrav..imam mercedes E220d cdi 99 god.pojavljuje se proglem kad je motor vruc jako tesko pali,,a kad je hladan tih proglema nema..zanima me vase misljenje...hvala unapred

ODGOVOR:

Kada postoji problem otežanog paljenja vrućeg motora tada uzroci mogu biti : pad napona na pojedinim konektorima električne instalacije, akumulator, elektropokretač, zrak u sustavu goriva, nepovratni ventil za gorivo, filteri, lošija kompresija motora, dobavna pumpa, relej pumpe, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, ECT senzor, dize, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

LANCIA 1,9 TD - OBLAK BIJELOG DIMA ?

Datum objave: 19.05.2012 17:50:57
Slika
PITANJE:

Poštovani Gosp.Meić imam problem sa lanciom 1.9 td 1995 g.Na autu je servisirana bosch pumpa koja navodno nije s tog auta i poštelana je na stolu po bosch specifikacijama za pumpu tog serijskog broja.Očiščene su dizne.Reparirana turbina i očiščen kompletan usis i intercooler.ali auto kad se upali nakon stajanja dužeg od 3 sata baci oblak bijelog dima.Kad ga se normalno vozi ne dimi ali kad stisnem gas do kraja dimi crno.Troši 1 litru ulja na 10000 km.Ima 240 000 km.Kompresija na tri cilindra 25 a na jednom 26.na bregastoj lagano potrošena dva brijega,neznam koja.Hvala unaprijed na odgovoru.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu se mogu postići dobri rezultati po pitanju snage , potrošnje goriva i crnog dima . Najprije bi trebalo otkloniti mehaničke nedostatke na motoru , bregaqsta osovine, čišćenje usinih kanala, urediti glavu motora radi bijelog dima , ostalo po potrebi . Nakon toga treba ispitai dize i po potrebi ih zamijeniti . Na kraju treba vidjeti da li je visokotlačna pumpa odgovarajuća za Vaš motor. Nakon toga motor bi ispravno funkcionirao .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN SAXO - NEUGODNO ŠKRIPANJE ?

Datum objave: 18.05.2012 07:50:29
Slika
PITANJE:

Odlična stranica, osobito za entuzijaste. Prvi sam vlasnik Saxo-a već 10-ak godina, i sam zadovoljan ovim autom. Nije bilo nekih velikih problema sa njim do sada. Prešao je 70000 km. Pojavila se stvar koja nije puno važna no koja umije smetati prilikom vožnje. Naime, na mjestima gdje je put neravan ili prilikom penjanja na trotoar, začuje se škripnja ili amortizera ili nečeg sličnog, a kao kada se suha i tvrda guma trlje o nekog metala. Meni liči da su amortizeri, ili stabilizacijska šipka koja se pruža između prednjih kotača, jer zvuk dolazi spreda - ispod pedalja. Prije par godina škripala je rezervna guma o tijelo auta. Skinuo sam je ovoga puta, da bih utvrdio dali je ona. Nakon skidanja još traje škripanje. Namastio sam držače stabilizacione sipke, al se škripanje još uvijek čuje. Vjerojatno dolazi iz amortizera. Koji je lijek? I drugo pitanje: Pumpica za vodu za pranje stakala, radi sa pulsiranjem, te uz držanje iste treba čekati 10-ak pa i više sekundi dok ne počne prskanje, i to u ritmički isprekidanom mlazu. A za pranje zadnjega stakla još i dulje. Ima li koji razlog za to ili je došlo vrijeme mijenjanja. Koristio sam samo destiliranu vodu! Uz prijateljski pozdrav iz Makedonije, Vlado

ODGOVOR:

Zvuk škripanja uvijek nastaje na gumenim dijelovima ovjesa . To mogu biti selen blokovi vilica, blokovi balans štange, spone balans štange, aksijalni ležajevi amortizera . Kritične dijelove je najbolje zamijeniti jer podmazivanje i tretman s nekim glicerinom ne pomaže . Problem s pumpicom najčešće nastaje radi nečistoće i kamenca koji se skupi u cijevima , pumpici, rezervoaru. Pokušajte očistiti sve od rezervoara, pumpice do mlaznica . Ako ne postignete rezultat , zamijenite pumpicu i mlaznice .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - POMOČ ! BIJELI DIM NA AUSPUHU ?

Datum objave: 16.05.2012 14:32:58
Slika
PITANJE:

Poštovani g-dine Meiću, moj problem je u slijedečem Posjedujem Škodu Oktaviju, 1.9. TDI, godište 2002, 81 KW , prešao 180. 000 KM. Auto posjeduje urednu servisnu knjižicu i jako dobro me služilo. Prilikom jedne vožnje došlo je do naglog ubrzanja vozila. koje nije bilo proporcionalno datom gasu , te do gašenja vozila. Nakon toga sam stao i ponovo upalio auto bez ikakvih problema, primječujući u vožnji kod dodavanja gasa trzanje vozila. Ujutro narednog dana auto je ponovo sa lakočom upalilo,pojavio se oblak bjelog dima, a trzanje u vožnji se nastavilo. Auto sam odvezao kod majstora koji je dosta dugo utvrđivao kvar i na kraju ustanovio da se radi o klipnjači. Prije toga je sumnjao na turbinu koju je izvadio i koju smo kod nadležnog servisera reparirali, Također je promjenio dvije dizne koje su bile zapušene, sve filtere, ulje, dihtung glave motora, te pregledao karike za koje je rekao da su dobre. Obzirom da se nakon rada ponovo javljao bjeli dim samo kod jutarnjeg paljenja i koji je trajao 5-6 sekundi, majstor je predložio pregled bosh pumpe kod ovlađtenog majstora koji je pregledom sa potrebnim uređajima ustanovio da je pumpa u redu. Napominjem da auto dobro pali , a dim se pojavljuje jedino u jutarnjim paljenjima. Kod vožnje auto super vuče, nakon izvršenih radova više nema trzaja u vožnji, jedino je blago pojačan zvuk motora sa primjetnim metalnim zveckanjem.Prilikom vožnje nema ispuštanja dima. Obzirom da majstor kod kojeg sam radio auto više nema ideja šta bi moglo biti, Molim Vaše mišljenje i savjete kako bi se mogao riješite pojave izbacivanja jutarnjeg bjelog dima i smanjenja zvuka rada motora. Unaprijed Hvala i Pozdrav.

ODGOVOR:

Niste naveli točne karakteristike bijelog dima . Ako je dim izrazito bijele boje , ako nema mirisa , ako isti nestaje nakon što se motor zagrije , to može biti vodena para koja je sastavni dio ispušnih plinova prilikom izgaranja dizel goriva . Ako je dim bijele boje i ako j ekoličina dima velika , moguće je da mali dio rashladne tekućine ulazi u cilindar i tada imate pojavu nestajanja rashladne tekućine. Ako je dim bijelo plave boje uzrok je najčešće izostanak paljenja na jednom od cilindara , tada motor radi na tri cilindra a dim se pojavljuje zbog toga što se dizel gorivo nije zapalilo u cilindru . Naravno da  se pregledom Vašega vozila može točno utvrditi uzrok .

na vrh Povratak na vrh

LADA 2103 1,5 S - MOŽE LI SE SMANJITI POTROŠNJA ???

Datum objave: 16.05.2012 14:22:58
Slika
PITANJE:

poštovani g. meić, imam jednu dilemu pa bih vas molio da mi pomognete. vozim ladu 2103 1500sl, 78. godina, 106 000 km. auto je u vrlo dobrom stanju, ali zabrinjava me potrošnja od 13-14 litara čiste gradske vožnje. bio sam kod majstora koji je rekao da bi najbolje bilo kupiti novi (i moderniji?) karburator (kod nas ima samo od lade 2107 i košta 1100-1300kn). on je tada pošpricao moj karburator nekim sprejem, i zadnja potrošnja čisto gradske vožnje mi je bila 12,6 l. ono što me muči je koliko će se novi karburator isplatiti, naime, motor radi mirno, ubrzava odlično u svim režimima (malim i visokim okretajima, puni gas...), ne guši se, u leru mirno radi, zaista ide odlično...može li povećana potrošnja biti jedini znak za promjenu karburatora? (možda teže paljenje kad je motor zagrijan i odstoji 10-15min?) ne znam kolika bi mogla biti optimalna potrošnja za moju ladu i je li ova potrošnja normalna za takav auto? (na otvorenoj cesti troši 8,5-9l). vozim "penzionerski", a napominjem da je ostatak motora u odličnom stanju (stručno pregledano, mjerena kompresija), novi filtri, svjećice, kablovi, radi ko urica, a danas sam dolio 2 dl ulja nakon 800km. molim vas da mi pomegnete u dilemi, jer nisam siguran koliko ću dobiti s novim karburatorom, a relativno je skup...puno vam hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Osim karburatora na potrošnju goriva utjeću i brojni drugi faktori  i to : podešenost ventila, kompresija ( mora biti veća od 12 bara ) ,  vožnja pod čokom , podešenost predpaljenja, stanje platina, kablovi za svjećice, svjećice, filter zraka, ispravnost ispušnog sustava,  stanje i čistoća usisnih kanala, nakupljenja nečistoća i garež na ventilima, veličina guma, tlak u gumama, ispravnost kočnica ( ne smiju nimalo blokirati ) , nepotreban teret u vozilu, vožnja s povećanim brojem okretaja . Kao što vidite na puno toga se može djelovati . Zato obavite kontrolu svega što sam naveo . Na kraju obavite stručan servis karburatora i podešavanje karburatora . Kada se to uspiješno napravi količina CO ( ugljičnog monoksida ) na leru ne smije biti veća od 2,5 % Vol. Kod povećanog broja okretaja HC ( ugljkovodik ) u ispušnim plinovima ne smije biti veći od 300 ppm . Ako tada karburator ne zadovoljava isti treba zamijeniti .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 TDCI - ŽELIO SAM SE UBITI ?

Datum objave: 14.05.2012 17:32:05
Slika
PITANJE:

Imam pitanje. Posjedujem Ford focusa 1.6 tdci 80kw 2006god.. Pojavilo mi se da mi je intercooler i crijevima od zraka bilo ulja. Kad mi je majstor skinuo odusak bacao mi je veliku kolicinu ulja na njega.. Nakon toga je krenulo remontovanje turbine, remont dizni glava je poslana na pregled bez ikakve greske, zatim zamjenuti let.lezajevi karike do set. diht. za motor .. I na kraju kad sam pomislio da je sad sve ok ponovo se isto ponasalo zelio sam se ubiti... Niko ne zna sta bih moglo biti ... Ako mi mozete ikako pomoci oko toga ... Ili dati kakav savjet

ODGOVOR:

Motorno ulje može doći u cijevi turbine i u intercooler samo na dva načina . Jedan način je preko turbine a drugi kroz cijev oduška od ulja . Ako je sada turbina ispravna ostaje samo odušak od ulja . Uzrok radi kojega povećana količina ulja dolazi na odušak ulja su istrošenje klipnih prstenova i istrošenje cilindara . Prema Vašem opisu , ugrađeni su novi klipni prstenovi ali to nije dovoljno . Na motoru sigurno postoji istrošenej na cilindrima a takva istrošenja ne mogu riješiti klipni prstenovi ( barem ne odmah dok se ne prilagode istrošenim cilindrima ) . Osoba koja je izvodila radove na motoru treba znati da se veća istrošenja na cilindrima ne rješavaju ugradnjom novih klipnih prstenova nego brušenjem cilindara i ugradnjom , novih , većih klipova i klipnih prstenova . Ako se nekon 2.000 km vožnje potrošnja ulja ne stabilizira , rješenje je brušenje bloka motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI PD - KADA SE ZAGRIJE IZGUBI SNAGU . POMOĆ ???

Datum objave: 14.05.2012 17:12:36
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic,pisem vam treci put i do sad ste mi pomogli pa se nadam da ce te i sad, radi se o Audi A4 sline 2002.god 19 tdi PD 130kw.170 000 na satu, radi se o tome da auto dok je hladno kad ga upalim i kad provozam vuce kao lud dok mu temp neporaste ured na 9o, a poslje toga nece nikako nemogu ga nabit vise od 100, jednostavno nece papucica od gasa do poda a samo moze u voznji do 3500 obrtaja, pa kad ga ugasim i ostane 20 minuta opet hoce normalno da vuce pa opet u voznji izgubi snagu pa sve tako, nekad mu u volzni dode da normalno vuce, pa izgubi snagu na par minuta pa opet povuce. vozio sam ga na diagnostiku pokazalo mu da nije na nesto zredu na papucici od gas ato sam promjenio u ovlastenom servisu, pa mi je pokazalo da nije isti neki pritisak na diznama pa mi je i to promjenjeno i sad opet isto se desava, sad vise nejavlja nikavu gresku ali mi se to desava, majstor mi je gledo turbinu na moj zahtjevi cistio je ali opet ist, pa neznam sta bi moglo biti, postoji li neki filter sporski ili tako nesto, ili nesto drugo so bi mi mi rekli da pokusam odradit. hvala jos jedno i ndam se da ce te mi pomoci unapred hvala.

ODGOVOR:

Motor Vašeg vozila može izgubiti snagu radi brojnih razloga a to su : nečist rezervoar za gorivo, filteri, senzor pedale gasa, EGR ventil, solenoid EGR ventila, mjerač mase zraka, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, senzor radilice, električna instalacija motora, ventil za rasterećenje turbine Wastegate, sustav za regulaciju turbine, dobavna pumpa, dize , ECU centrala motora . Osnovni zadatak stručne osobe je da se bavi Vašim vozilom i da svojom stručnošću, vještinom i spretnošću otkrije kvar i uz Vašu suglasnost otkloni kvar . Nekada je to vrlo zahtijevno ali se voljom i zalaganjem može sve riješiti . Nadam se da će tako biti i u ovom Vašem slučaju .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 607 3,0 V6 - ČEP NIJE UZROK ?

Datum objave: 13.05.2012 19:12:40
Slika
PITANJE:

Pozdrav postovani,Meic..Imam problem sa peugeot 607 3,0 v6,kada sam kupi auto covjek mi je rekao da nevalja c ep na boci znaci auto kada upalim i vozim temperatura normalna ne grijr se ali kada stanem ili ga ugasim onda izbaci vodu na taj cep sto nije valjao medjutim ja sam kupio novi cep i posle toga odma mi je procuri hladnjak zavario sam hladnjak medjutim isti dan mi je puklo crijevo ono malo sto ide na onu plastiku s termostata zamijenim i to crijevo medjutim pukne mi ta plastika ili racva neznam vise sta da radim molim vas savjet u naprijed vam Zahvaljujem......

ODGOVOR:

Bivši vlasnik vozila Van nije rekao istinu . Uzrok nije čep ekspanzione posude . Moguće neispravnosti su : termosta, hladnjak , brtve glava motora . Najvjerovatnije je oštećena jedna od brtvi glave motora i radi toga kompresija probija u rashladni sustav i izbacuje antifriz na čep ekspanzione posude. Najvjerovatnije ćete morati demontirati glave motora i iste kompletno urediti .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,2 i. - NE RADI JEDAN CILINDAR ?

Datum objave: 13.05.2012 13:32:46
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Polo 1.2 benzinac iz 2003. Upalila se lampica motora. Malo se pali malo gasi. Bio sam spojio na dijagnostiku pa je izbacilo grešku "missfire". Probao sam mijenjati bobine na cilindrima i uvijek javlja istu grešku. Kad se auto pali, malo mu treba duže ali se upali i katkad se ugasi u vožnji i radi kao na dva cilindra (inače ima tri) te se osjeti miris benzina, a motor trese i radi nepravilno. Na oko 1200 okretaja i više super radi i miran je, a i inače dobro vuče i nema više nikakvih smetnji. Mijenjao sam svjećice i akumulator prije 6 mjeseci. Rekli su mi da je možda u pitanju katalizator ili lambda sonda. Ako imate nekih većih saznanja o problemu, bio bih vam zahvalan na odgovoru.

ODGOVOR:

Izostanak paljenja ( missfire ) se može dogoditi radi raznih neispravnosti . Zato treba ispitati : mehaničko stanje motora, kompresiju, ulazak rashladne tekućine u cilindar, injektore, svjećice , bobine , ulazni napon na bobinu, električnu instalaciju , ECU centralu . Nakon stručnog pregleda Vašega vozila može se točno otkriti uzrok i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 147 1,9 JTD - CRNI DIM ?

Datum objave: 12.05.2012 14:37:20
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, prije svega želim Vam zahvaliti na neizmjernom trudu kojim pomažete svim vozačima sa problemima sa svojim prijevoznim sredstvima. Posjedujem automobil Alfa Romeo 147 1.9 JTDm, 2005. godište. Pošto mi je ovo prvi dizelaš, a kupljen je nakon što sam čuo dosta pohvala za taj motor, ovih dana uočio sam pojavu koja me ostavila zapitanim. Naime, tek od nedavno primjetio sam da dok je motor još hladan, izbacuje prilikom pritiskanja gasa gust oblak crnog dima. To se javlja pri nižim okretajima i naglim pritiskanjima gasa, te prestaje nakon što se auto vozi nekih 20tak minuta ili duže. Pošto ste stručna osoba, molio bih Vašu procjenu - da li je to moguće zato što se u zadnje vrijeme ćesto vozim autom na 2000 okretaja ili je to svakako nešto ćemu bi se trebala posvetiti ozbiljnija pažnja!? Inaće, pomanjkanje snage nisam primjetio - ako Vam to nešto znači. Hvala Vam unaprijed na savjetu, te se nadam da će Vaš odgovor pomoći i drugima koji imaju slične pojave!

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila ima kompjutorsko upravljanje motorom . To znači da kompjutor motora točno računa količinu zraka koja je ušla u motor i prema toj količini dozira odgovarajuću količinu goriva . Kada je sve ispravno nema pojave crnog dima . Ako se crni dim pojavljuje tada se sigurno radi o nekoj neispravnosti . Najčešće neispravnosti su : filter zraka, suženje usinih kanala radi nečistoće, EGR ventil, mjerač mase zraka, dize, niski tlak turbine, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor temperature motora, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor pedale gasa, ECU centrala. Kao što vidite ima mnogo faktora utjecaja pa bi radi toga trebali napraviti ispitivanje komponenata koje sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI PD - PRIMJETIO SAM DA MOTOR GUBI SNAGU ?

Datum objave: 11.05.2012 11:50:55
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, imam Audi A4 (B7) godina 2006, 1,9 TDI, 85 KW. Prije nekog vremena mu je otišao EGR ventil koji je zamijenjen. Međutim nakon nekog vremena sam primjetio da mi auto gubi snagu na većim brzinama npr. oko 100 km/h. Kada ga ugasim i ponovo upalim vuče normalno. Moram napomenuti da ga 90% vremena vozim po gradu i malom brzinom pa sam jedva i primjetio ovaj nedostatak. Takođe želim napomenuti da nekada kada radi na leru "drhti". Molim vas za vaše mišljenje o čemu se radi. Takođe me zanima koja je normalna potrošnja ulja na ovom autu. Lijep pozdrav Nedeljko

ODGOVOR:

Najčešći uzroci radi kojih motor nema snage su : filteri, senzor pedale gasa, dize, EGR ventil, senzor tlaka turbine, ventil za rasterećenje turbine, sustav za regulaciju tlaka turbine, mjerač mase zraka, senzor pedale kočnice, senzor temperature goriva, ECT senzor, električna instalacija motora, dobavna pumpa . Prije bilo kakvog zahvata treba najprije ispitati sve što sam nabrojio .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,6 i. 16V - MOTORU FALI SNAGE ?

Datum objave: 10.05.2012 23:08:50
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Posjedujem Vektru B iz 98g 74kw 100ks kojoj je bio otiso arg ventil i koji sa ja promjenio s novim,sad radi ok al mu fali snage,to jest nema eksplozivnosti.Dijagnostika nista ne otkriva,nikakav kvar ni gresku,a ovdasnji mestri samo sto mi auto ne rastave.Pa Vas molim ako ste imali slicne probleme da me savjetujete sta mi je cinit. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : senzor temperature motora, senzor temperature usisanog zraka, senzor tlaka zraka, filteri, propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalacija motora, injektori, tlak goriva, ECU centrala motora, loša iskra na svjećicama, loše mehaničko stanje motora , začepljenje auspuha .

na vrh Povratak na vrh

VW SHARAN 1,9 TDI - ZABRINJAVAJUĆI BIJELI DIM ?

Datum objave: 10.05.2012 09:08:09
Slika
PITANJE:

postovani meic citao sam puno pitanja kao i vasi odgovora ,vidim da imate odg.na svako pitanje ...kad palim vw sharan tdi 2002 god pojavi mi se oblak bjelog dima,pa bi vas zamolio da mi odg.pozdrav

ODGOVOR:

Bijeli dim koji vidite može imati neutralan miris a uzrok tome je rashladna tekućina ili kondenzat . Ako je količina bijelog dima jako velika , uzrok je rashladna tekućina koja ulazi u cilindar , pretvara se u vodenu paru i u vidu bijelog dima izlazi na auspuh . Drugi slučaj je pojava male količine bijelog dima koji nastaje kada se zagrije ispušni sustav . U ovom slučaju govorimo o kondenzatu i vodenoj pari koja je produkt izgaranja dizel goriva. Postoji još jedan bijelo plavi dim koji se stavra kada na jednom od cilindara nastana izostanak paljenja . Tada je to dizel gorivo koje se nije uspijelo zapaliti u cilindru i u vidu bijelo plavog dima izlazi na auspuh . Ova pojava nestaje kada se motor malo zagrije . Naravno da sve navedeno treba defektirati na samom vozilu i tada predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - ČESTO KIDANJE REMENA ?

Datum objave: 09.05.2012 19:13:29
Slika
PITANJE:

prije svega zahvaljujem Vam na odgovorima koje dajete tako nesebicno i profesionalno.svaka cast! Posjedujem BMW 320d e46 ,136 KS iz 2000 godine.auto sam kupio prije 2 godine i cuvam ga i pazim kao bebu. osim (pre)redovnih servisa na autu je zamjenjeno dosta toga,sto se motora tice. Naime najveci problem je remen tj. kidanje remena koji je na remenici servo pumpe.zamjenio ih 3 puta u godinu dana jer jednostavno se zarežu na jednom djelu i polako se pocinju odmotavati komadici končića remena.kako mi je lani pukla ona aluminijska klackalica preko koje remen ide,a majstor je zavario, prije 5 dan sam zamjenio novim djelom gore navedenu te zamjenio i amortizerić koji stoji na njoj no danas ponovno vidim da se remen poceo trositi sa strane.gledala su 2 majstora i ne razumiju o cemu se radi.zamjenjena takoder 2 natezaca(jer se culo neko cviljenje remena).no cviljenje nije prestalo nakon zamjene zih natezaca vec 4. ili 5. dan od zamjene.remen se cini da ide ravno bez odstupanja.sto bi mogao biti uzrok? hvala vam unaprijed!

ODGOVOR:

Kanalni remen na Vašem vozilu prolazi preko četiri remenice , preko klizača i natezača. U ovom slučaju treba sumnjati u sve . To znači u ispravnost remenica ( istrošenje ) i u paralelnost pojedinih osovina . Uzrok bi trebao po svojoj stručnosti otkriti svaki bolji automehaničar nakon neposrednog uvida na Vašemu vozilu .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS - MUKE S NOVIM VOZILOM ?

Datum objave: 07.05.2012 16:41:17
Slika
PITANJE:

Postovanje, Zamolila bih Vas za savjet u vezi problema sa mojim Ford Focusom (2011 godiste). Vozilo je kupljeno prije mjesec dana i presao je svega 3000 km. Medjutim, klima je nekoliko dana vrlo slabo hladila, da bi na kraju potpuno prestala da radi tj. puse topao zrak. Sat vremena nakon toga upalila se signalna lampica da se provjeri stanje motora (kvar na motoru). U servisu su mi rekli da je nedostajalo freona?!? - kvar sa klimom (nov auto) i da smo vjerovatno vozili "previse gradske voznje" tj. da moramo turirati automobil pri voznji u gradu jer su takvi novi motori ili da je mozda sipano nekvalitetno gorivo (ja uvijek sipam na provjerenim pumpama). Nakon toga je vozen jedan dan i sve se isto ponovilo, prvo klima pa onda opet signalna lampica za provjeru stanja motora. Imate li neki savjet/preporuku jer ovlastenom servisu vise ne vjerujemo? Hvala i pozdrav

ODGOVOR:

Sve što su Vam rekli u službenom servisu su na žalost gluposti . Jako me čudi takvo ponašanje prema Vama kao korisniku usluge servisa . Moj savjet je , obzirom da je vozilo u garanciji da zatražite uslugu drugog ovlaštenog servisa . Da je kojim slučajem Vaše vozilo izvan garancija ja bih vrlo rado obavio potreban popravak . Ovako nema logike da nešto plačate a imate garanciju na vozilo .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - NEMA SNAGE I GUSTI DIM NA AUSPUHU ?

Datum objave: 07.05.2012 16:28:15
Slika
PITANJE:

u vožji od oko 160 km/h,bmw 320d 110kw,je počeo gubiti snagu i uopće ne reagira na dodavanje gasa. Kada bi dodao gas uopce ne može ubrzati.kada sam smanjio brzinu na 70-80 km/h,počeo je izbacivati gusti bijeli dim.kada sam stao na benzinskoj,na leru je radio kao na 3 cilindra i opet izbacivao gusti bijeli dim.Dali netko zna nešto u vezi toga?!hvala!

ODGOVOR:

Sve što ste naveli i opisali ukazuje na oštećenje brtve glave motora. Rashladna tekućina ulazi u cilindar ( ili cilindre ) , pretvara se u vodenu paru i u vidu bijelog dima izlazi na auspuh kao što ste i Vi naveli . Rješenje je neposredni uvid na vozilu i uređenje glave motora .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 i. 16V - SLABO UBRZANJE ?

Datum objave: 05.05.2012 21:51:43
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Imam ford mondeo mk1 1.8 16v karavan 1996 godiste...besprijekoran...redovno servisiran...potrosnja izmedju 8-9l,u 4 godine zamijenjena su sva remenja , filteri, indikatori temp,akumulator,amortizeri,st.stangice, seleni,filter goriva,kugle, lageri,kuplung,motor radi savrseno tiho....i sve je super bilo do neki dan....auto sad je postao trom...nema ubrzanje kao do sad...i krajnja brzina ne ide preko 170 km/h ..dosad je isao 190 km/h bez problema, motor i dalje savrseno tiho radi i nema nikakvih naznaka da nesto ne radi ali neide i neide....Molio bih savjet...

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba najprije obaviti dijagnostiku motora i tada će se točno znati što je neispravni i cijena popravka. Neispravno može biti : filteri, nečisti injektori, lambda sonda, mjerač mase zraka, EGR ventil, MAP senzor, senzor bregaste osovine, zaklopka snage, injektori, tlak goriva, loša iskra na svjećicama, ECU centrala, mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh