Danas je: 09.02.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW POLO 1,4 i. - IMAM PROBLEM S PALJENJEM ?

Datum objave: 11.09.2012 08:51:06
Slika
PITANJE:

Poštovani! Vozim Polo WW 1,4 JGL 2000g.Već neko vrijeme imam problem sa paljenjem.Kad zavrtim ključem ponekad upali iz prve,a ponekad kao da preskoći i poslje toga je živa muka da ga se ponovo pokrene.Uspije to nakon 30 ponovnih pokušaja.Broj okretaja mu je minimalan ,te mu se oni sami dižu ,spuštaju i tako par sekundi dok ne proradi normalno s tim da mu papučicu gasa držim stisnutu do kraja.Primjetila sam da u toj situaciji i užasno smrdi gorivo kao da se presaugao. Auto električar kod nas mi je objasnio da je to senzor goriva i da to košta novo 4-5 tisuća kuna.Ako je to doista to, da li se može to nabaviti polovno i koji su rizici. Najljepše zahvaljujem. Lijep pozdrav Rosana

ODGOVOR:

Vaš električar Vam nije dobro defektira kavr . Ne postoji senzor goriva nego postoje brojni drugi sezori , dvači impulsa, aktuatori . Nije dobro navoditi neke kvarove na pamet niti navoditi cijene . Vaše vozilo treba pregledati stručnjak i tada ćete sigurno TOČNO znati što je neispravno kao i cijenu popravka . Ja to radim svakodnevno i znam o čemu govorim . Zato nemojte naručivati ni tražiti nikakve dijelove dok se točno ne utvrdi koje su neispravnosti . Na kraju želim reči da nije dobro da Vi nabavljate pojedine dijelove . Dijelove treba mabaviti servis koji Vam bude radio dijagnostiku i popravak . Nakon toga se ne smije dogoditi da se opet pojavi neki kvar .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE SCENIC 1,9 DCI - PUNO NEISPRAVNOSTI A NE ZNAM UZROK ?

Datum objave: 09.09.2012 12:20:31
Slika
PITANJE:

Poštovanje.Imama RenaultMegane Scenic 19dci 2004god.88kw Ponekad na leru primijetim da ritmično povećava gas pa spusti, ali toliko neprimijetno da digitalni pokazivač na instrumental tabli to ne pokazuje. Više osjetim po vibraciji auta i sluhu... Inače, ne dešava se stalno. Svremena na vrijeme. Drugi problem je voda u kabini ispod nogu vozača i suvozača. primijetim samo kada radi klima da se to dešava. Treći problem je da ručica menjača zakrči prilikom šaltanja, a ponekad mekano prešalta bez ovog čudnog zvuka. Znači ne uvijek. Recite mi koja je normalna potrošnja ovog auta sa ovim motorom? Da li je 5,8 na otvorenom ok ili bi trebao manje trošiti? Meni za dizel izgleda malo više ili sam u zabludi. Unaprijed zahvalan.

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može neravnomjerno raditi na leru radi slijedećih razloga : zrak u sustavu goriva, filteri, dize, senzor temperature motora, EGR ventil, senzor radilice, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora. Voda u kabini se pojavljuje zbog problema s odvodom kondenzata od isparivača prema izlazu iz vozila. Prilikom šaltanja ne zakrči ručica nego zupčanici u mjenjaču a uzrok je spojka ili sinhron . Potrošnja goriva koju ste naveli je u granicama normale .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - ČUDAN ZVUK U MOTORU I PONEKAD NEMA SNAGE ?

Datum objave: 09.09.2012 12:04:59
Slika
PITANJE:

postovani.Imam passata 1.9tdi 1998. 81kw.u motoru nesta zvoni,zvrci,klepet tako nesta u servisu simun vinkovci nemaju pojma sta je po njihovom zvuk je u gornjem dijelu motora kao klipovi auto vuce potrosi 2dcl ulja na 10000 t sto je njima cudno.provjereni su hidro podizaci i nekakva nula tj podesenost zupcastog remena sve ok.sad sam presao oko 5 t km stanje nepromjenjeno. i jos nesta auto pri okretajima od 3200 izgubi snagu neide brze od 130 ugasim ga sve normalno na kompjuteru kad se spoji izbaci gresku tlak u usisnoj grani mjenjan mjerac mase zraka i ciscena turbina opet se desava i ne konstantno nego ponekad.unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Dobro bi bilo da zatražite uslugu drugog ( boljeg ) servis koji će znati nakon pregleda Vašega vozila otkloniti kvar . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora, senzor tlaka zraka, regulacioni ventil turbine, sustav za regiulaciju turbine, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, turbina, EGR ventil, dize, ostali netipični uzroci .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - DUGO VERGLA KADA JE HLADNO ?

Datum objave: 09.09.2012 11:52:13
Slika
PITANJE:

imam golf 4 tdi, alh oznaka motora, 200 000 km, auto odlično ide, ne troši ulje, servisiran stalno. jedini problem se javljao, ponekad se kao turbina ugasila na 3000 okretaja ali smo zamijenili vakum crijeva jer su neka bila malo oštećena i sad opet već jako dugo vremena ide super ali to nije problem, problem je u zimi kad je temperatura oko 0 do 5 stupnjeva motor dugo vergla i nakon toga pali normalno, a kad je hladno vani i čim opali grijač, sastavi u trenu.akumulator je dobar, kompresija odlična,na savjet kolege sa sličnim problemom je promijenjen senzor temperature ali opet isto, pa ako ste imali sličan problem bio bih vam zahvalan na savjetu...

ODGOVOR:

Sličnih slučajeva ima puno ali su ipak različiti . To znači da na Vašem vozilu treba obaviti neposredan uvid ( najbolje kada motor ne može upaliti ) i ispitivanje . Tada se može točno i sigurno reči što je uzrok teškog paljenja motora . Moguće neispravnosti su : elektropokretač, niski tlakovi kompresije, zaklopka na usisnoj , filteri, EGR ventil, senzor radilice, sustav za blokadu paljenja, upravljački modul grijača, grijači, zrak u sustavu goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, dize, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,4 i. - MOTOR NEĆE DA UPALI , OSIM NA GURANJE ?

Datum objave: 04.09.2012 15:16:47
Slika
PITANJE:

Poštovani g-dine Meić, pročitala sam dosta odgovora i savjeta koje ste ljudima dali pa Vas molim da ako možete date i meni neki savjet. Radi se o autu Ford escord 1,4 turnir 91god. koji s vremena na vrijeme jednostavno neće da upali, vergla ali ne pali. Vozila sam ga serviserima ali čini mi se da niko nije voljan da se posveti tom problemu pošto je auto prilično staro. Auto redovno održavam i mislim da nije veliki problem u pitanju.Pošto auto normalno pali mjesec dana a onda jednostavno jedan dan neće, jedan serviser mi je promjenio filter za gorivo,ali nije pomoglo, drugi je rekao da karburator nije dobar i to smo promjenili i nisam sigurna da je bolji karburator serviser stavio nego što je bio ali ni to nije bilo to.2m kad me neko pogura ja upalim bez problema i onda znam nekoliko puta paliti bez problema i pretežno kad mi auto najviše treba ono neće da upali.Molim Vas za savjet Unaprijed zahvalna, Gradiščanka

ODGOVOR:

Ako motor lako upali na guranje onda bi uzrok bio akumulator ili elektropokretač . U momentu kada motor ne može upaliti nastane velii pad napona radi samog akumulatora ili elektropokretača i tada je iskra na svjećicama jako loša a to nije dovoljno da motor normalno upali . Na Vašem vozilu treba ispitati kapacitet i snagu akumulatora i ako je akumulator loš treba ga zamijeniti . Elektropokretač traba po potrebi servisirati .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - NE ZNA SE GDJE MOTOR GUBI ANTIFRIZ ?

Datum objave: 04.09.2012 11:22:40
Slika
PITANJE:

Dobar dan,evo zanima me posto imam octaviu 1.9 tdi 2000g koja uporno gubi antifriz a nedavno je promjenjena vodena pumpa i neke dvije gumice na cijevima,hladnjak ispravan,ne dimi bijelo nimalo,nema ulja u posudi niti antifriza u ulju,a nikako pronaći kud odlazi taj antifriz,na cca sto km pola litre do litra,molim vas za pomoć jer više neznam što da radim s tim!? Hvala unaprijed!;

ODGOVOR:

Potrošnja antifriza koju ste naveli je prevelika . Načini na koji može nestajati antifriz mogu biti : propuštanjem oko motora, propuštanjem na samom motoru, propuštanjem na grijač, propuštanjem na hladnjak , nestajanjem kroz motor . Otkrivanje mjesta i načina propuštanja je direktno povezana sa stručnošću , znanjem i sposobnošću osobe koja istražuje navedeni problem. Dakle trebate pronaći servis koji može obaviti potrebnu defektažu i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i. - BLOKIRALE KOČNICE , NE MOGU KRENUTI S MJESTA ?

Datum objave: 04.09.2012 11:06:13
Slika
PITANJE:

dobar dan majstore. ja posjedujem opel astru 1.6 97 god. prekjucer sam se vratio sa mora parkirao auto i povukao rucnu. jutros sjedam u auto i nemogu krenuti, blokirali mi zadnji tockovi! sta bi mogao biti problem. unaprijed hvala

ODGOVOR:

Kočne papućice su se zalijepile za kočni bubanj  ( oksidacija, kočno ulje ) . Pokušajte vožnjom napred natrag odblokirati kočnicu . Ako postupak ne uspije , kočnica se mora odblokirati na mjestu gdje je vozilo ili u servisu . Nakon toga obavite potreban servis kočnica .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,9 SDI - MORAM LI MIJENJATI ZUPČASTI REMEN ?

Datum objave: 02.09.2012 11:54:20
Slika
PITANJE:

Poštovani, zanima me u trebam li raditi zamjenu zupčastog remena (time i pumpe za vodu) za škodu fabiu 1,9 sdi (2006 proizv., prva registracija 2007.), ako je do sada sa njom prijeđeno 55.000 km? Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu postoji kilometarski i vremenski limit kada se mijenja zupčasti remen.  To se radi na 90.000 km ili svake 4 godine . Ako je vozilo 2006. to znači da ste to već trebali napraviti .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI PD - MOTOR TRZA KADA SE ZAGRIJE ?

Datum objave: 31.08.2012 07:52:33
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, prije svega bih Vam cestitao na entuzijazmu sa kojim odrzavate ovaj sajt. Pregledao sam sva pitanja i odgovore vezane za audi program i nisam uspio naci nista vezano za problem koji imam, te Vam i pisem u nadi da cete mi moci ukazati na moguce rjesenje problema. Posjedujem AUDI A4, 1.9TDI 130KW, 2002.god. Prilikom paljenja se ponasa "normalno", medjutim vec nakon par sati voznje, zaustavim li se pred semaforom pa pokusam krenuti, pocinje podrhtavanje (pretpostavljam motora), nekad je blaze a nekad i prilicno izrazeno i neprijatno. Kada auto prenoci, ujutro pri polasku se opet ponasa "normalno", pa onda nakon sat-dva vremena pocinje sa podrhtavanjem prilikom kretanja iz mjesta. Napominjem da nakon kretanja i prilikom voznje nema nikakvih problema. Hvala Vam na izdvojenom vremenu.

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu podrhtavanje može nastati radi neispravnosti spojke ili radi lošeg rada motora . Kvar je najlakše otkriti kada u momentu kada se to događa . Ako se to događa radi spojke , obično se radi o dotrajalosti potisne ploče, lamele ili zamašnjaka. Ukoliko je uzrok motor , mogući uzroci su : zrak u sustavu goriva, dobavna pupa, dize, pojedini senzori motora, EGR ventil, sustav za regulaciju tlaka turbie, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, visokotlačna pumpa, kompjutor motora .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 416 i. - KAKO DA POPRAVIM KOČNICE ?

Datum objave: 30.08.2012 10:36:16
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine imam rover 416si 1996g bio sam na tehničkom pregledu nisam prošao radi kočnica 1.osovina lijevo 2200n desno 2000 razlika 9 POSTO .2 osovina lijevo 700n desno 600n razlika 14 posto i pomočna kočnica lijevo 200n desno 300 n razlika 33 posto .komada pomočne kočnice ,hod prevelik . ja sam pomočnu kočnicu zategnuo na 3 zuba ali ona je sad jako tvrda jedva se digne gore što bi ja sad morao da napravim da bi to bilo uredu hvala vam unaprijed na utrošenom vremenu goran

ODGOVOR:

U mnogim slučajevima zatezanje i podešavanje hoda ručne kočnice ne pomaže . Tada podesite samo hod a kočna sila je i dalje premala . Kočnice treba rješavati detaljno . Postupak je je takav da se svaka kočnica treba rastaviti , pregledati , doraditi ili zamijeniti . Zadnje kočnice treba svakako rastaviti , vidjeti njihovo stanje i po potrebi ugraditi nove . Uz to treba razraditi mehanizam ručne kočnice ( polugice, sajle )  a nakon toga treba obaviti fino podešavanje kočnih papučica . U slučaju da su istrošeni kočni bubnjevi ( više od 2 mm ) , iste treba zamijeniti . Isto treba napraviti i sa prednjim kočnicama . Nakon ovakvog postupka , kočnice će sigurno biti ispravne .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC 1,5 DCI - ZAŠTO JE MOTOR IZBACIO ULJE ?

Datum objave: 29.08.2012 13:30:42
Slika
PITANJE:

Poštovani, Prije mjesec dana sam kupio Scenic 2005. godina 1,5 dci, 74kw, 135.000km. Napravio sam oko 2000 km bez ikakvih problema do nedavno. Naime prvo mi se u istom danu dogodilo da vozilo ne prihvaća gas, odnosno prihvaća smo do određenog broja okretaja, te se upalila poruka "check injection", nakon čega sam stao, ugasio auto i nakon desetak minuta upalio, krenuo i sve je bilo u redu. Nakon par sati (putovao sam od Splita prema Rijeci) na autocesti sam čuo nekakav prasak i vidio dim u retrovizoru (vozio sam cca 160km/h), nisam bio u mogućnosti odmah stati pošto sam bio u zavoju, te sam uspio proći sa slabim gasom cca 700 m do prvog odmorišta gdje se auto sam ugasio. Nakon toga nisam ni pokušavao upaliti auto nego sam skinuo zaštitnu plastiku sa motora i vidio (koliko se na scenicu može vidjeti zbog malog poklopca motora) da je desna strana motora sva od ulja, te sam na kontrolnoj šipki vidio da ulja u motoru više nema, inače sam prije puta prekontrolirao nivo ulja i sve ostale tekućine i bilo je sve u redu. Trenutno je vozilo u Rijeci u Renaultovom servisu gdje sam dobio informaciju da je uz sve ostalo i "poplavila radilica"? , te sam na njihovu preporuku dogovorio sam da se promjeni kompletan motor. Molim vas da mi pokušate objasniti koji su mogući uzroci navedenog kvara, odnosno kroz koji dio motora je ulje doslovno trenutno iscurilo . Na navedeno pitanje iz servisa nemam odgovor (jedina informacija je da uzrok nije zupčasti remen) pošto sa servisom ne komuniciram direkno, nego preko poznanika koji me spojio sa istim.

ODGOVOR:

U kratkom opisu ću pokušati objasniti kako i na koji način motor troši ulje i kako ga može izbaciti iz motora . Tijekom vožnje motor troši ulje kroz vodilice ventila, kroz turbinu, kroz sustav klip-cilindar, curenje ulja neću spominjati jer je to evidentno . U Vašem slučaju motor je trošio ulje na opisani način . U jednom momentu je nivo ulja pao na kritičnu razinu i u tom momentu se ulje počelo zagrijavati iznad normale a isto tako i motor . U tom trenutku nastaje problem s tlakom ulja i funkcijom podmazivanja , ležajevi radilice nemaju podmazivanje , cilindri i klipovi nemaju podmazivanje , turbina nema podmazivanje . Posljedica toga je zaribavanje ležajeva radilice i zaribavanje sustava klip-cilindar . Kompresija motora pada a raste tlak u karteru . Radi tlaka u karteru diže se ulje iz kartera i kroz odušak iz motora ulazi u usisni kolektor i ponovo u motor . Ulje u motoru izgara ( kao dizel gorivo ) i u tom momentu nastaje pojava plavo bijelog dima na ispuhu . To bi bilo kratko objašnjenje . Pitanje koje Vas zanima : ZAŠTO je do toga došlo ?  Došlo je do prekomjerne potrošnje ulja kroz dotrajale vodilice , kroz klipne prstenove , kroz turbinu . Kritični trenutak niste prepoznali i zato je nastalo oštećenje motora .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 - DISKOVI KRATKO TRAJU ?

Datum objave: 29.08.2012 13:01:20
Slika
PITANJE:

Imam peugeot 106 2003god.imam problema sa prednjim diskovima orginal diskove sam vozio 220000kl i od kada sam počeo stavljati zamjenske maksimalno izdrže 10000kilometara i onda mi poćne tresti prilikom kočenja kada stavim nove sve ok neko vrijeme probao sam prvo staviti ful jeftine,brembo iza toga ate eli opet ništa pločice imam orginal iz peugeota unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Vi kao vlasnik vozila i samostalni servisi koriste pojedine dobavljače za autodijelove. Svima je u interesu da nabavljeni dio bude vrhunske kvalitete i da što duže traje . Međutim na kvalitetu dijelova ne možete utjecati ni Vi ni servis koji nabavlja pojedine dijelove. Nabavlja se ono što se nudi na tržištu . Diskovi o kojima je riječ , ne mogu se ugraditi naopako ili obrnuto nego što treba jer tada nebi funkcionirala kočnica . Mogu još samo dodati da uz diskove mogu postojati i drugi faktori utjecaja i to : kočna kliješta, hidraulične cijevi, kočni cilindar, disk pločice, ostale netipične greške . 

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,8 i - ZAŠO NEMA SNAGE ?

Datum objave: 29.08.2012 12:17:55
Slika
PITANJE:

pozdrav imam problem sa audijem a6 1999 2.8l problem sa autom je vuca kompljuter pokaziva da je se u redu a u i dalje ne vuce hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti radi kojih motor nema snage su : faza motora, kompresija, mehaničko stanje motora, loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona , bobina, tlak goriva, injektori, regulator tlaka goriva, mjerač mase zraka, ECT senzor, MAP senzor, IAT senzor, EGR ventil, TPS senzor, senzor radilice, senzor bregaste osovine, EVAP ventil rezervoara, ECU centrala . Ispitajte sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,4 i. - KADA SE UGRIJE TEŠKO PALI ?

Datum objave: 25.08.2012 11:31:18
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu ja posjedujem Audi A6 sa benzin moorom 2,4 ccm,Moj problem je kad mi se auto ugrije i kad ga ugasim sve ok,ali kad hocu ponovo da ga upalim poslije pola sata vise vergla i teze pali,pogotovo kad su vani visoke temperature i kad je auto na suncu van garaze ujutro palim bez problema.Vozio sam ga u servis na kopijutor i nema gresaka i majstor kaze da je sve ok neznam sta da radim to me toliko nervira molio bi vas da mi date svoje misljenje unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Vaše vozilo treba odvesti u servis koji zna obaviti kompletnu dijagnostiku motora , otkriti kvar i otkloniti kvar . Dijagnostika pomoću kompjutora nije ništa naročito i tako se može otkriti samo mali broj kvarova. Dijagnoszilu i ispitivanje je najbolje raditi kada motor ne pali . Tada ili nema iskre na svjećicama ili nema goriva na injektorima . To bi značilo da treba ispitati pojedinačno sve komponente sustava za stvaranje iskre na svjećicama i sve komponente elektronskog sustava ubrizgavanja . Na taj način sigurno i točno će se otkriti kvar .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - HIDRAULIČNA KOMANDA SPOJKE ?

Datum objave: 25.08.2012 11:17:08
Slika
PITANJE:

poštovanje ! iman pitanje u vezi opel corsa 2003 hdroulična spojka ili kvačilo jednostavno u vožnji propalo i ne može se mjenjat brzine. e pa sad jednostavno ne mogu nači posudu za ulje ako uvopče postojin neznan kako funkcijonira takva spojka. prije su auti kad ode spojka prominiš sajlu i vozi....

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu spojka je klasična kao što je bila i na vozilima starije generacije . Razlika je samo u komandi spojke , prije je bila sajla a sada se koristi hidraulična komanda . Hidraulična komanda se sastoji od glavnog cilindra spojke koji se nalazi u kabini i radnog cilindra koji se nalazi u prostoru ispred spojke ili na samom kućištu mjenjača izvana . Kada se pokvari jedan od cilindara javlja se isti efekt kao kada pukne kuplung sajla . Neispravan cilindra treba zamijeniti a sustav hidraulike odzračiti . Glavni cilindar u kabini je lako zamijeniti jer je odmah dostupan . Radni cilindar koji se nalazi u prostoru mjenjača ispred spojke je teže zamijeniti jer se mora demontirati mjenjač kako bi se obavila zamjena istoga .

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - IZBOR VOZILA

Datum objave: 24.08.2012 20:45:40
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu, pre 2 meseca ste mi dali savet u vezi kadeta suze 1.4 i prateci Vasa uputstva,resio sam problem...elektricna instalacija je bila presecena na 2 mesta,naponska crvena zica i braon zica od ecu-a ka motoru...nije bio napravljen dobar kontakt,sto je imalo za posledicu pregorevanje ecu-a...hvala Vam do neba... Posto je ovaj kadet vec isuvise star,hteo bih kupiti drugo mladje vozilo...molim Vas da mi pomognete prilikom izbora jer u Vas imam ogromno poverenje... 1.uzeo bih benzinca i ugradio bih mu tng 2.za klasu vozila,jos uvek nisam siguran,hteo bih golf klasu(c segment)mada dolazi u obzir i b klasa,tipa skoda fabia 3.raspitujuci se o polovnjacima,dosao sam do saznanja da velika vecina novijih vozila(za mene)od 2001,pa na ovamo ima aluminijumski blok motora...to mi ne odgovara nikako jer mora da se kupuje polumotor,koji je ovde u Srbiji oko 3000e...hteo bih neko vozilo klasicne konstrukcije,gde prilikom propadanja karika i drugih delova moze da se uradi takozvano "osvezenje"ili generalni remont motora...takodje bih voleo da mi preporucite proizvodjaca,gde plin moze uslovno da se ugradi bez dodatnih mazalica,tipa flash lube ili tune up... Molim Vas da mi preporucite vozilo koje dobro podnosi tng,nije veliki potrosac i nema aluminijumski blok motora...golf klasa ili eventualno skoda...unapred zahvalan,Nenad Spasojevic

ODGOVOR:

Najbolji izbor cijene i kvalitete je Skoda Octavia . Za ovo vozilo najkvalitetniji motor je 1,9 TDI , ili 1,9 TDI PD . To je bolji izbor nego ugradnja plinskog sustava . Golf s takvim motorima je također za preporuku ali je to manje vozilo . Od plinskih uređaja najkvalitetniji je PRINS a nekon toga BRC.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 i - PUMPA ZA VODU ?

Datum objave: 24.08.2012 10:39:07
Slika
PITANJE:

Poštovanje, vozim Ford Escort 1,6 16v 97 god. Pred dva tjedna se pojavio problem: nakon gradske vožnje, kad ja motor topal, kad ga ugasim počne curiti voda, izgubi se cca pola litre. Stvori se lokva ispod auta negdje između motora i posude. Gledao sam kako kapa i nakon nekog vremena samo stane i ne izbaci svu vodu. Dva tjedna je sve bilo o.k. i danas ponovo. Bi li mogao biti problem pumpa vode ili neka cijev. U vožnji nemam problema sa pregrijavanjem ili bilo čim drugim, samo kad je parkiran nako vožnje. Ako pomaže, auto je ugašen kad počne curiti. To se desilo ukupno 3 puta. Ako bi mogla biti pumpa moram li mijenjati cijelu distribuciju za promijeniti pumpu i koliko dođe nova pumpa. Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Najvjerovatnije je uzrok pumpa za vodu . Uzrok je lako otkriti jer se može pratiti trag curenja . Zupčasti remen i ostale dijelove razvodnog mehanizma ne morate mijenjati jer se pumpa za vodu ne nalazi u tome sustavu . Pumpu za vodu pokreće drugi remen , kanalni .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI - NESTABILNOST VOZILA ?

Datum objave: 23.08.2012 18:57:59
Slika
PITANJE:

Poštovani gdine.Meić, Vozim Golf 3 1.9 TDI,110 KS,imam pitanje u vezi letve volana. Auto ima lufta u letvi volana na lijevoj strani (ulje ne pušta i ne lupa),stavio sam nove pune selene,krajnike,kugle,nosače motora,gume(Hankook Ventus V12 Evo 215/40/16),gewinde Weitec i napravio optiku,pa me zanima može li zbog tog lufta u letvi (koji nije prevelik) auto biti nestabilan,posebno na lošijoj cesti i netočan na volanu i pri jačem  dodavanju gasa prednji kotači gube dodir s podlogom(kao kad su amortizeri loši)?Može li zbog letve i volan povremeno tresti na brzinama većim od 110 km/h?Napominjem,vulkanizer mi nije poštelavao nagib kad je radio optiku,jer je prema njegovim riječima bio dobar,iako sam mu rekao da sam podizao gewinde za 0,5 cm na svim kotačima. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru

ODGOVOR:

Mala zračnost na zubnoj letvi volana ne utjeće na stabilnost vozila ni na vibracije na volanu . Vibracije volana ( trese se kotač volana ) nastaju kada postoji debalans na kotačima ( guma, felga, disk, glavčina ) . Pregladom Vašega vozila moglo bi se točno utvrditi što je neispravno i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO GRANDE 1,4 i. - ZAŠTO SVIJETLI ŽUTA LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 21.08.2012 12:02:40
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Punto Grande 1.4 8v,2008 god., prešao 71000 km.Upalila mi se žuta lampica i piše check engine,kad dodajem gas bilo u brzini ili u leru čuje se neko zujanje,a u nekim trenutcima ostaje bez gasa.

ODGOVOR:

U ovom slučaju postoji greška na sustavu ubrizgavanja ili na sustavu paljenja . Najčešće neispravnosti su ; loša iskra na svjećicama, bobina, svječice, senzor temperature , senzor tlaka zraka, senzor zaklopke, mjerač mase zraka, EGR ventil, tlak goriva , injektori , Lambda sonda . Napravite dijagnostiku i provjerite sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 MPI - UČESTALI KVAROVI I SUMNJA ???

Datum objave: 21.08.2012 11:12:05
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, vozim fabiu 1.4.mpi 2002.godište. Do osme godine nije bilo nikakvih problema. Redovito je servisirana i održavana. Prije godinu i pol dana započinju problemi. Najprije mi je nekontrolirano počela trošiti antifriz. Mehaičar je rekao da najvjerojatnije pušta negdje na posudi, pa su mi to "kao" popravili. Nakon prijeđenih još nekoliko kilometara, provjerim i vidim da opet troši vodu. Opet su mi nešto mrdali s posudom, i tako još dva puta, da bi treći puta došla i rekli mi da je otišla brtva glave. To su mi popravili, no za 10 dana sam osjetila trzaje u vožnji, i provjerim vodu, i vidim da ima u sebi masne naslage. Odvezem natrag i kažu mi da je sada ulje ulazilo u vodu i da glava nije bila dobro napravljena. To su mi napravili pod garancijom, ništa nisam platila. Auto sam preuzela, dođem kući, s balkona pogledam u auto i vidim baru ispod auta. Pogledam voda cura. Odvezem se opet do mehaničara i on mi kaže da je hladnjak popustio. Promijenila sam i hladnjak. Ne mogu se oteti dojmu da je to nekako sve povezano, a opet vjerojatno može bit i puka slučajnost. Nakon nekoliko mjeseci otišli su selen blokovi, pa sam i to zamijenila. NO, prije dva dana, auto mi je samo stao u tijeku vožnje, gradska vožnja, pri nekih 4o km/h. Parkiram naglo sastrane i više neće da upali. Proizveo je nekakav jako čudan zvuk, kao stari traktor. Nije u mogućnosti uhvatiti kontakt. Kontrolna tabla ne pokazuje nikakav kvar. Mehaničar traži uzroke kvara, navodno da je otišla neka opruga vijka. Naravno da se ne razumijem u automobile...Pa vas ovim putem molim ako bi mi mogli reći što bi moglo biti posrijedi. Unaprijed se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Sve što ste naveli može biti splet nesretnih okolnosti . Ne vjerujem da je postojala bilo kakva tendenciozna namjera da se na Vašem vozilu izmišljaju i provociraju kvarovi . Uzrok je mogla biti ekspanziona posuda i brtva glave motora jer je to logički povezano . Hladnjak je mogao propustiti nakon 8 godina ispravnog rada . Najčešći uzrok je nepravovremeno mijenjanje antifriza koji nagriza hladnjak iznutra . Na kraju mogu komentirati i problem što je motor stao u vožnji . To se moglo dogoditi radi brojnih razloga ( električni, hidraulični, elektronski ) ali ne i radi toga što je skidana glava motora . Nadam se kada sada popravite vozilo , neće biti kvarova slijedećih 8 godina . 

na vrh Povratak na vrh