Danas je: 30.05.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL CORSA 1,2 i. 16V - ZABRINJAVA POTROŠNJA ULJA ?

Datum objave: 25.04.2012 08:40:21
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim Vas za savjet. Čuli smo se telefonski jučer oko 17 sati popodne. Naime imam Opel Corsu 1.2 16v iz 1999., prešao sam 167 000 km. Primjetio sam da mi troši ulje, pa sam dolijao cca 0,8 l ulja CASTROL (10w40). I opet mi je potrošio, razmak u kilometraži od tog dolijevanja i ponovne provjere 2000 km. Isto tako ako je upaljen cca 5-10 min na mjestu, kad krenem u 1 brzini iz auspuha mi izlazi plavičasti dim, što me malo zabrinjava. Kasnije 2,3,... brzina tog dima više nema. Isto tako nakon kratke vožnje osjećam kroz ventilaciju čudan miris – u smislu kao da se nešto "peče". Što bi moglo biti!? Prije 9000 km sam otvorio sam sav motor jer mi je miješao ulje i vodu! Promjenjeni su svi dihtunzi, novo ulje, antifriz, ventili pobrušeni gumice nove..... GORAN NOVAK 095-817-8226 Prelog email: goran7@net.hr Unaprijed zahvaljujem!!! Srdačan pozdrav!!

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje samo na dva načina .  Prvi način je preko vodilica ventila za to ste rekli da ste to radili  ( nadam se kvalitetno ) . Drugi način je preko sustava klipnih prstenova i cilindara . Pregledom motora nije teško utvrditi na kojinačin motor troši ulje . Dim koji vidite na auspuhu nastaje također od ulja koje na spomenuta dva načina ulazi u komoru za izgaranje i nakon toga kroz auspuh u atmosferu . Ventilacija je druga ptiča i također se može neposrednim uvidom otkriti uzrok . Najprije treba pregledati motor ventilatora i čistoću ventilacijskih kanala .

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 316 i. - PLAVO BIJELI DIM NA AUSPUHU ?

Datum objave: 27.04.2012 09:30:03
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Imam BMW E46 316i (1.8 85kW) 2002 godina. Kada ga upalim nema nikakvog dima i auto mirno radi. Nakon par minuta rada na leru, pritiskom gasa izbaci plavo-bijeli dim. U vožnji ne dimi. Promijenio sam ulje BMW 5W30, uljni separator i lambda sondu. U čemu bi mogao biti problem? Unaprijed hvala na odgovoru. Lp

ODGOVOR:

Detaljan opis u vezi dima koji vidite ukazuje da se dim stvara od ulja koje ulazi u cilindar/cilindre kroz vodilice ventila . To je četa pojava kada dođe do dotrajalosti brtvi na vodilicama ventila ili do istrošenosti samih vodilica ventila . Ako je to tako , rješenje je demontaža glave motora i uređenje glave motora . Mijenjaju se sva brtvila glave i radi kompletna obrada glave motora .

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA AVENSIS - NEUGODNOSTI S PETOM BRZINOM ?

Datum objave: 27.04.2012 09:16:30
Slika
PITANJE:

Dobar dan! vozim Toyotu avensis 2003 g. i do sada nisam imao nikakvih problema,ali prije 3 tj.počeo mi je mjenjač izbacivati iz 5 brzine,te sam ja odvezo auto u Toyotin servis da pogledaj kakav je kvar,e a sad tu postaje problem pošto auto je trebao ići na dijagnostiku da se vidi kakav je kvar,ali "tamo"neki se javio i reko da je to otišla 5 brzina i uključivač,dobro ja pitam za cijenu i gospodin napravi ponudu i kaže da se djelovi moraju naručiti iz Beča a cijena 4100 kuna,a tu postaje još zanimljivije jer ja sam ponudu uzeo sa sobom i drugi dan sam zvao da naruče djelove,kad gospodin kaže trebate platiti akontaciju 30% od cijene,ajde ja platim.djelovi dođu za 2 dana,a mene zovu da dovezem auto za tjedan dana gdje sam naravno poludio jer sam dao novce i još moram čekat,za tj.dana kad sam dovezo bio je gotov u danu,dođem po njega idem probat na autoput i šta se desi opet izbacuje iz 5 brzine kao da nije ništa ni popravljano,gdje sam ja poludijo odvezo auto nazad "Gospodi" u servis i da mi kažeju da je to nemoguće da opet izbacuje,a ja sam reko da imam baš vremena ida bi ih došo zezat s takvom stvari a još sam im platio 4100 kuna.auto je ostao u servisu i sad me zove frajer i kaže da su oni išli sa "JEFTINIJOM VARIJANTOM" ali "NIJE POMOGLO" pa sad kažeju da bi trebalo još nešto promjeniti šta bi me dodatno koštalo još 5000 kuna,i da trebam čekatiu još tj.dana gdje sam ja skroz poludio,!ali mene sad zanima koliko inače košta takav popravak i jel se svugdje toliko čeka u servisima? Hvala!

ODGOVOR:

Pitanje koje ste mi postavili nije tehničko nego je više pravne prirode . Kada postoji bilo kakav kvar u mjenjaču , dijelovi se ne naručuju unaprijed . Razlog je što se ne može znati koji dijelovi mjenjača su neispravni dok se mjenjač ne skine i ne rastavi . Nakon detaljnog pregleda svih dijelova mjenjača sigurno se zna što je neispravno i što sve treba naručiti . U Vašem slučaju bi bilo logično da je napravljeno isto tako . Vi ste trebali dovesti vozilo u servis da se demontira i rastavi mjenjač i da se tada naruče svi potrebni dijelovi . Vozilo je trebalo biti za to vrijeme u servisu dok se čekaju dijelovi  ( bez obzira da li Vi poludili ili ne ) . Za čekanje dijelova nije odgovoran servis jer dijelovi mjenjača se uvijek čekaju i naručuju . Vi ste izabrali vozilo Toyota i trebate biti svjesni da se na neke dijelove treba čekati . Da ste kojim slučajem imali vozilo iz grupacije VW, Audi , dijelovi koji se naruče stižu za 24 sata . Jedina greška servis je što nisu postupili na način koji sam opisao . Tada bi Vi unaprijed znali da ćete biti bez vozila onoliko koliko se čekaju dijelovi i koliko je potrebno za popravak mjenjača . Cijenu ne treba komentirati ma kolika ona bila , jer je određuje proizvođač .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,3 S - PUNO TROŠI, TEŠKO PALI ?

Datum objave: 26.04.2012 22:19:45
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim Skodu Feliciju 1.3 (karburator) i imam velikih problemasa potrosnjom goriva kao i sa paljenjem kada je vozilo hladno tj. ujutro. Kada upalim auto pojavi se veliki oblak bijelog dima i to traje nekoliko minuta dok se auto malo ne zagrije.U tijeku voznje nema dovoljnu vuču i ponekad zatrza.Takodzer mi je se povecao nivo ulja u motoru i mirise na benzin.Radio sam stelovanje karburatora i to sa nekako sve rijesio ali mi je se to opet sve ponovo javilo.Neznam sta da radim,da li da kupim novi karburator i koliko on kosta. Unaprijed zahvaljujem na vasoj pomoći.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu trebate provjeriti ispravnost brtve glave motora jer ona može biti uzrok pojave bijelog dima . To se događa kada rashladna tekućina ulazi u cilindar . Drugi problem može biti pump aza gorivo jer kroz pumpu može benzin ulaziti u karter i u ulje . Treći uzrok može biti sam karburator . Ako je neispravan karburator , motor loše radi, povećana je potrošnja goriva i motor teško pali . Uz to provjerite još : podešenost ventila, podešenost predpaljenja, kompresiju .

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,2 i. - DA LI JE POTREBNA GENERALKA ?

Datum objave: 25.04.2012 15:01:26
Slika
PITANJE:

Poštovani Radi se o Opel Omega 2,2, 1999god. Plin BRC. Auto troši puno ulja, imam osječaj da nema ni snage koliko bi trebao imati za automobil od 145KS. Upravo sam se vratio sa 300km puta i pred kućom se počelo čuti lupanje ventila i upalila se lampica do ulja, poslje jednog paljenja na oblišnjoj benz. pumpi. Ulja ima do maximuma. Automobil ima stvarnih 300 000km. Dali je to generalka na pomolu??

ODGOVOR:

Motor Všega vozila može trošiti ulje kroz vodilice ventila i u tom slučaju s euređuje glava motora . Drugi način potrošnje ulja je kada su istrošeni klipni prstenovi i cilindri . U ovom slučaju se govori o generalnom popravku . Pregledom motora može se utvrditi da li je dovoljno samo urediti glavu motora ili je potreban generalni popravak .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - OPRUGA OVJESA ?

Datum objave: 22.04.2012 08:41:03
Slika
PITANJE:

Vozim Peugeot 307HDI 2.0 110 KS, 2003. godište. Prije par dana sam prilikom pokušaja da krenem sa parkinga ustanovio da mi je pukla opruga prednjeg lijevog amortizera. Nažalost, pri tom se oštri dio opruge zabio u gumu i probušio, tako da sam ostao i bez nove zimske gume. To da se požalim... Pitanje je šta mi preporučujete: da ugradim polovnu oprugu sa otpada ili da ugrađujem nove opruge (poznato mi je da u tom slučaju mjenjam obje). Hvala unaprijed Bojan

ODGOVOR:

Vi i Vaše vozilo zaslužujete najbolje i zato nemojte razmišljeti o rabljenoj opruzi . Ugradite novi par opruga jer ćete tako kvalitetno i dugoročno riješiti problem . Svako drugo rješenej nije kvalitteno a može biti znatno skuplje .

na vrh Povratak na vrh

IVECO 35 S - PUKLA RADILICA ?

Datum objave: 21.04.2012 18:17:17
Slika
PITANJE:

iveco 35s12 uradita generalka druga specijala nakon 7000 km puklo koljenasto vratilo na 4 klipu bez zaribavanja ležajeva .žašto-molim savjet

ODGOVOR:

Najčešći uzroci su konzole glavnih ležajeva radilice, greška u samoj radilici , odstupanje od osi simetrale same radilice .  Radi toga  se javljaju vibracije u rotacionom gibanju radilice, veliko oprerećenje i zamor materijala . Provjerite gnijezda glavnih ležajeva bloka motora i ako ima odstupanja ugradite drugi blok motora ili drugi motor .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,9 D - MOTOR SE IZNENADA UGASI ?

Datum objave: 20.04.2012 16:14:26
Slika
PITANJE:

Poštovani gospidine Meiću! Ranije sam Vam se obraćala i Vi ste me dobro posavjetovali u vezi plavog dima - u pitanju su bili grijači! Sad imam opet problem koji traje oko mjesec dana. Imam reno clio II 1,9 D, 47kw-2001.Naime, pri malom broju obrtaja(ler,prva,druga)motor loše radi-kao da mu dodajem i puštam gas.To se osjeti i u kabini i vani. Majstor ,koji nam inače održava auto, je pregledao filtere, zraka u gorivu nema,neki senzor, kompjuterskom dijagnostikom i ništa nije mogao naći.Pretpostavio je da su dizne,a on to ne radi. Juče se ugasio u leru(prvi put)-upalila se lampica grijača. Ugasila sam i upalila ponovo i nastavila vožnju. Nakon 5 min.upalile su se sve lampice i auto se ugasilo u vožnji. Jedva sam zaustavila(nizbrdo, a kočnice nisu radile). Nakon toga sam par puta palila,a auto se gasilo.Napokon sam upalila i bez problema došla kući. Majstor ga ne može danas primiti,pa Vas molim da mi objasnite gdje je nastao kvar. Unaprijed se zahvaljujem na odgovoru!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba pregledati sustav dobave goriva ( rezervoar , filter goriva, dize, cijevi dovoda goriva ) ako jeto dobro može se krenuti u slijedeće ispitivanje i to : senzor radilice, sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer ) , visokotlačna pumpa, električna instalacija motora , mehanički uzroci u motoru . Nakon dobro obavljenog ispitivanja koje sam spomenuo sigurno ćete otkriti kvar.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - POVREMENO NEMA SNAGE ?

Datum objave: 19.04.2012 13:47:41
Slika
PITANJE:

postovani,pratim vas sajt cesto ali ne nalazim svoj problem medju vasim odgovorima,posjedujem passata tdi 96kw 2001 i imam problema s njim,nedavno mi je auto pocelo trzati negdje nakon 2500 obtaja i tako neko vrijeme i stalo je,da bi zatim opet se pojavio taj problem ali nedugo zatim auto uopste nece da ide mislim nema jacine kao da nema turbine,nece da ubrzava uopste pa bi vas molio ako bi mi mogli reci neki konkretan odgovor,auto ima negdje 240000 predjenih kilometara..lijep pozdrav

ODGOVOR:

Točan uzrok radi kojega motor prekida i radi kojega nema snage se može znati tek nakon dijagnostike Vašega vozila . Moguće neispravnosti su slijedeće : senzor pedale gasa, EGR ventil, nečist rezervoar, filteri, mjerač mase zraka, senzor temperature motora, vakum pumpa, regulacioni ventil turbine, sustav za upravljanje turbinom , dize , električna instalacija motora, senzor radilice, senzor položaja pedale kočnice, upravljačko računalo motora .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - ZAŠTO SE MOTOR GASI ?

Datum objave: 18.04.2012 08:50:34
Slika
PITANJE:

postovanje gospodine . imam problem na ford fokus 1.8tdci 2002god.gasi se u voznji stane minut upali i ide dalje na dijagnostici pokazalo senzor radilice ja promjenio i opet isto ponovo promjenim senzor radilice i opet isto ponovo pokaze senzor bregaste i njega promjenim i opet isto sta ti mislis. pozdrav

ODGOVOR:

Nije dobro da jedna osoba radi dijagnostiku motora a druga da otklanja kvarove . Na taj način se događa da zamijenite dio koji može biti ispravan . To se upravo dogodilo i Vama . Kada se očita kvar senzora radilice , uzrok ne mora biti baš senzor radilice nego nešto drugo . Moguće neispravnosti su : konektor senzora radilice, električna instalacija od motora do upravljačkog kompjutora motora, kompjutor motora, zrak u sustavu goriva, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, dize, senzor temperature motora, mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 1,6 HDI - SPOJKA ?

Datum objave: 17.04.2012 17:24:03
Slika
PITANJE:

Poštovani Imam auto Peugeot proizveden 2005. godine koji je prešao 65000 km. Radi se o vozilu Peugeot 407 1,6 HDI – VF36D9HYB21353099. U posljednje vrijeme dok radi motor ponekad ne mogu ubaciti u brzinu. Otkrio sam da ako ugasim auto pomaknem ručicu mjenjača nekoliko puta , upalim i ponovo ga mogu voziti i mjenjati brzine. Pitanje dokle. Po nekim dostupnim informacijama potrebno je zamjeniti korpu kvačila, lamelu kvačila i dvomaseni zamašnjak. Možete li mi objasniti zašto sve ovo treba zamjeniti? Što bi mogao biti očekivani kvar? LP Damir Šplajt Kutnjački put 13 Zagreb damir.splajt@vip.hr 091-2704986

ODGOVOR:

Lamela , korpa kvačila, potisni ležaj i dvomaseni zamašnjak su jedna cjelina ili jedan sklop . Preko navedenog sklopa se prenosi okretni moment motora na pogonske kotače . Uloga sklopa je da omogući komforno mijenjanje stupnjeva prijenosa . Svaki Valsnik vozila može taktizirati i zahtijevati da se zamijeni samo neki od spomenutih dijelova ( radi uštede ) . Međutim praksa je pokazala da se ne isplati taktizirati jer se može dogoditi da nakon zamjene lamele i korpe nakon kračeg vremena otkaže i zamašnjak . Tada se opet treba demontirati mjenjač , poluosovine, i sve potrebno . Naravno da je to opet dodatni ( nepotrebni ) trošak . Kada se demontira mjenjač , tada se jasno vidi stanje svih dijelova o kojima sam govorio . Za dodatne informacije možete me nazvati na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TD - VIBRACIJE MOTORA ?

Datum objave: 16.04.2012 16:01:24
Slika
PITANJE:

Pozdrav Imam Golf 3 1.9 TD iz 1993 god. Pali iz prve bez problema, ali kad motor radi, mnogo drma. Vibracije u pocetku su velike na volanu i ostalu,kad je u ler-noltoj brzini. U voznju vibracije nestaju, ali opet se javljaju kad stanem i je u ler. Narocito vibracije su velike na hladnom vremenu nego vrucem (vremenu). Posle duze vreme vibracije malo se smanjuju, ali u vecoj brzin iz nad 70 km/h motor je bucnji. Evo prilog video-snimak: Video motora: http://www.youtube.com/watch?v=Wpx-LtmGqbQ&feature=youtu.be Video volanu: http://www.youtube.com/watch?v=hGdW0DK04NY&feature=youtu.be Zahvaljujem Vam se sa poshtovanjem!

ODGOVOR:

Vibracije motora koje ste opisali mogu nastati radi slijedećih razloga : nejednolika kompresija motora, lošiji učinak jednog ili više cilindara, dize, nosači motora, ispušni sustav, visokotlačna pumpa . Pregledom Vašega vozila lako se može utvrditi što je uzrok vibracija i odmah se može predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO KALOS 1,4 i. - MOTOR NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 15.04.2012 17:21:38
Slika
PITANJE:

Pozdrav, vozim Kalos 2005 godište 1.4 8V, počeo mi je koji put trzat, ali lagano u vožnji, meštar mi je rekao da trebam kabele svjećica zamjenit jer iskre kada u mraku gledaš u upaljen motor. Nisam ih mjenjao odmah i tako vozim već 8 mjeseci, nekidan kad sam upalio auto tresao se u radu, kad sam otvorio haubu treći kabel s lijeva je bacao iskru vanka (kao da nije radio jedan cilindar). Kupim kabele, spojim po redu kako su i stari spojeni, međutim više ne pali, samo vergla u nedogled, vratim stare kabele ne pali niti sa njima više. Šta mi je radit? I još da spomenem, kabel koji je bacao iskru okolo kad sam ga ištekao po svjećici je bio kao neki bijeli prah (kreda).

ODGOVOR:

Ako ste dobro stavili kablove za svjećice ( točno po redoslijedu ) i ako motor neće učaliti moguće je da je pregorila bobina ili kompjuter motora . Loši kablovi za svjećice mogu izazvati kvar kompjutora motora . Zatražite da Vaše vozilo pregleda najbolji stručnjak i neka predloži rješenje .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - NE MOŽE PREKO 3.000 o/min

Datum objave: 15.04.2012 17:14:04
Slika
PITANJE:

postovanje,pitanje: nedavno sam kupio golf iv tdi 2000g,66kw. preslo 1400000km,redovno servisiran, prilikom voznje na autoputu nisam uspio dostici zeljenu brzinu,tj kao da auto nema snage,drzim papucicu gasa do kraja i dugo sam vozio dok nije dostigao nekuh 140km/h,naravno kratko sam vozio i vratio se doma,pokusao sam prvom i drugom brzinom da startujem al opet nisam mogao postici zeljeno ubrzanje,nego se lagano pokrenuo kao da je tempiran na 3000 obrtaja,molim savjet,unaprijed se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu najprije treba ispitati sustav dobave goriva, sustav za upravljanje motorom , mehaničko stanje motora i nakon toga se može dati točan odgovor na Vaše pitanje . Moguće neispravnosti su : mjerač mase zraka, ventil za rasterećenje turbine, senzor tlaka zraka, sustav za regulaciju tlaka turbine, senzor pedale gasa, EGR ventil, regulator količine goriva, dize, filteri, nečist rezervoar, visokotlačna pumpa, začepljen auspuh, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 B5 1,6 i. - MOTOR TEŽE PALI ?

Datum objave: 15.04.2012 16:59:57
Slika
PITANJE:

Poštovani, najprije se iskreno zahvaljujem na dosadašnjim savjetima i nesebičnoj pomoći. Na svojem vozilu Audi A4 B5 1997.god motor 1.6i ADP imam slijedeci problem: auto na paljenju duže "vergla", te ne pali uvijek "na zub" (nije do alternatora ili akumulatora), već sve češće i češće treba nekoliko sekundi da bi upalio. U slučaju kada kod paljenja vergla, kada upali, osjeti se izraziti miris benzina i na auspuhu jače dimi bijeli dim. Miris benzina je izrazit dakle svaki puta kada na paljenju vergla, te se miris osjeti i nekoliko minuta dok je auto u leru. Čini mi se (nisam potpuno siguran) da je do problema sa paljenjem i kasnije dimljenja došlo nakon što su čišćene benzinske diznice na vozilu. auto je uredno održavan na redovnim servisima, te je nedavno mijenjano: visko na ventilatoru hladnjaka, svjećice, kablovi svjećica, termo-prekidač na glavi motora, čišćen i dijagnostički podešavan leptir gasa, itd. Imate li kakav savjet ili uputu kako točno utvrditi razlog kvara i što je za provjeriti i učiniti?

ODGOVOR:

Motor može teže paliti radi nekoliko razloga i to : loša iskra na svjećicama ili izostanak iskre na svjećicama, premala količina goriva na injektorima, izostanak goriva na injektorima, mehaničko stanje motora . Najbrži način je da u momentu kada motor ne pali utvrdite da li je uzrok iskra na svjećicama ili količina goriva na injektorima . Ako je iskra na svječicama loša , ispitivajte dalje sustav paljenja . Ako je iskra na svjećicama dobra ispitivajte sve komponente sustava ubrizgavanja . Uz to provjerite i vrijeme ubrizgavanja goriva ( kod hladnog motora to treba biti oko 15 ms ( mili sekundi ) . Ako je dobro i jedno i drugo ispitajte mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT PARTNER 1,6 HDI - UGASI SE U VOŽNJI ?

Datum objave: 15.04.2012 15:36:09
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić molim Vas za pomoć u vezi sa mojim Peugeot Partnerom iz 2008 god.radi se o motoru HDI 1,6 90 KS sa 90000 km.Nekoliko mi se puta ugasio u vožnji ito skoro svaki put kad bih razvijao veću brzinu npr.iz 3u4 brzinu pri 80,90 km na sat.Upali se žuti signal dijagnostike i auto se ugasi.Potrebno mi je dvadesetak min.da ga ponovo upalim.Uovlaštenom servisu su na kompjutoru očitali povremena greška pad tlaka goriva i prominili filter goriva,senzor tlaka goriva ali problem nije riješen.Molim Vas da me uputite šta dalje raditi,da se ova situacija riješi.unaprijed hvala i srdačan pozdrav.

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba dati opet šansu servisu da otkriju kvar a to je najlakše kada motor ne može upaliti . Moguće neispravnosti su : dobavna pumpa, nečist rezervoar , zrak u sustavu goriva, imobilajzer , filter goriva, relej dobavne pumpe, solenoid za regulaciju tlaka goriva, visokotlačna pumpa, dize, senzor radilice, električna instalacija motora, relej ECU centrale , ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 2,0 GTI - MOŽE LI TDI UMJESTO GTI ?

Datum objave: 13.04.2012 14:28:43
Slika
PITANJE:

dobar dan,jeli moguce u golfa III 2.0 gti 8 ventila ubacit 1.9 tdi 110 ks motor,ako je sta bi sve tribalo minjat,hvala

ODGOVOR:

Moguće je samo se ne isplati , jer se uz takav motor treba ugraditi i brojni drugi sklopovi i dijelovi, mjenjač, hladnjak, auspuh, komande za šaltanje, instrument ploča , turbina, rezervoar , električna instalacija i još mnoge druge stvari .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,4 i. - POVIŠENI BROJ OKRETAJA ?

Datum objave: 12.04.2012 15:07:44
Slika
PITANJE:

Auto je Golf 3 1.4i 1997 godina. Ima 293 000km. problem je u ne opadanju okretaja u vožnji, dakle, izbacim ga iz brzine pri vožnji i okretaji padnu samo do 1600. Kada stanem, pustim kočnicu, okretaji padnu na 900 (kada je motor topao). Također, kada usporavam s mjenjačem "u brzini", pri određenim okretajima kao da klapna gasa zatvori do kraja i osjeti se jače kočenje motorom, i odjednom otpusti kao da dodam gas. Prilikom šaltanja iz niže u višu ista stvar, ostaju okretaji stalno na 1600. Promijenjene svijećice (NGK BUR6ET), kablovi, razvodna kapa i rotor. Klapna gasa ne zapinje i očišćena je kad sam stavljao drugu usisnu jer je ispucala iznutra i lupkala. stavljena je od pola 1.4i. Bio na dijagnostici, nema erora. pokazuje da je temp motora 45°, znači da trebam promijenit termostat a to ću ovih dana. I primjetio sam da mi je puklo crijevo "iberlaufa" ali mislim da to nema veze s tim. Motorić ler gasa?? Evo video da vidite o čemu se radi u vožnji. Hvala http://vimeo.com/39909574

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, termostat, aktuator minimuma, elektronski upravljački sklop zaklopke snage, senzor tlaka zraka, nekontrolirani ulaz zraka u usini kolektor , senzor temperature usisanog zraka, električna instalacija motora , ECU centrala . Stručnim pregledom vozila može se točno otkriti kvar ili kvarovi i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 CDTI - NITKO NEZNA ŠTO JE MOTORU ?

Datum objave: 12.04.2012 09:01:09
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, Ja Vam se stvarno izvinjavam jer stvarno i jesam naporan i dosadan, ali ja stvarno ne znam kome vise da se obratim, pa se kao davljenik hvatam za slamku... Napisao sam ovdje jako puno i molim Vas da procitate ako mozete, cilj je bio da Vam sto podrobnije opisem problem.. Unaprijed Vam se zahvaljujem.. Vozio sam auto svugdje, od ovlastenih servisa, preko lokalnih mehanicara, do jos ovlastenih servisa.. Najradije bih Vama dosao, ali ste mi jako daleko.. Naime imam problem sa Opel Astrom 1.7 CDTI (Z17DTH motor sa 100KS i 160 000 predjenih kilometara, uvezena iz Francuske), da kada su mi obrtaji ispod 1900 i naglo stisnem gas cuje se neki zvuk.. Kao neki metalni cvak, kao da se pokolje nesto u motoru.. i izbaci mi dim na auspuhu.. nekad crn, nekad siv, nekad bijel, a nekad ga ni ne bude.. Prije tog zvuka auto vuce ali nije to to.. nakon njega auto pravo povuce, kao sto i inace ide.. Ako auto drzim iznad 2000 obrtaja i sta god da radim (ukoliko je zagrijan motor) tog zvuka nema.. Medjutim ukoliko je hladan, zna mi se desiti i na vecim obrtajima.. Takodje desilo mi se par puta da kada sam izlazio sa sporednog puta na glavni i izleti mi auto iza krivine i onako na kvacilu dam jaci gas, zvuk se ponovo cuje, dim je tu.. Takodje kada je hladan motor pojava je ucestalija nego kada je zagrijan.. Ukoliko auto gazim, saltam na 4000 i onda pokusam da izazovem taj zvuk (spustim auto na niske obrtaje i dam gas naglo), zvuka nema.. nakon nekog vremena normalne voznje, zvuk je ponovo tu.. Ovlasteni Opel servis je lupao kao maksim po diviziji.. Te treba cistiti EGR ventil (ociscen, kazu funkcionise, sve ok).. krenem kuci, ista stvar.. odem ponovo kazu sad da treba cistiti usisnu granu.. ocistim, opet ista stvar.. odem ponovo kazu vakuum senzor pritiska turbine treba cistiti.. ocistili.. ista stvar.. treba ga zamijeniti.. zamijenim, ista stvar.. Sad vec odlucim da promijenim servis i odem u drugi ovlasteni servis.. Sjedne sef servisa u auto sa mnom, na leru ga onako hladnog isturira na nekih 3000-4000 o/min i svaki put kada bi pustio gas i ponovo ga stisnuo, taj zvuk bi se cuo.. uradio je to tako 10-ak puta i zvuk je nestao.. on je i dalje turirao, ali nista.. Kaze ovo je nosac motora (nosac motora uzrokuje dim na ispuhu i da nakon tog zvuka koji izazove nosac motora auto bolje povuce :S ).. Vidim da su i ovi strucni i okanim se toga, ali nakon sto ga je on isturirao, tog zvuka nije bilo nekih 20-ak kilometara iako sam se trudio da ga izazovem.. nakon nekog vremena ponovo se javio.. (ove avanture su me kostale oko 600€ a problem je tu) Na kraju se naljutim, nadjem lokalnog mehanicara i zaposlim ga da odredjuje odakle dolazi zvuk dok ja turiram auto kao ovaj prethodno navedeni sef servisa.. Ustanovili smo da zvuk dolazi iz predjela oko cepa za ulje (skroz lijevo na motoru kada se stoji ispred auta).. Znaci podrucje 1. cilindra, 1. dizne itd itd.. Nasao sam i dosta Opel Astri H 1.7 CDTI (Z17DTH 100KS i sa puno manjom kilometrazom) sa istim problemom.. Ovdje ima i citava tema u kojoj se opisuje ovaj problem.. Iako je stara, niko nije rijesio ovaj problem.. navodno su im rekli da je to normalno.. To sve je opisano ovdje: http://www.opelclub.hr/forum/viewtopic.php?f=81&t=20696 Ja licno ne mislim da je ovo normalno i molim Vas da mi pomognete ukoliko mozete.. Zahvalan sam Vam samo na tome sto ste procitali mail..

ODGOVOR:

Postoje kvarovi i neispravnosti na vozilima od kojih stručno osoblje servisa " boli glava " jer nisu tipični i zato se teško otkrivaju . U svojoj praksi sam imao sličan problem sličnog zvuka i vibracija motora . Nakon više dana ispitivanja i istraživanja došao sam do zaključka da je problem u samom motoru i da je mehaničke prirode . Tu svoju tvrdnju sam rekao vlasniku vozila i predložio što trebam dalje raditi . A predložio sam da kompletno rastavim motor i ispitam sve dijelove u rotirajućem i alternativnom gibanju . Naravno naveo sam i trošak takvog ispitivanja koji nije bio mali . Vlasnik vozila se složio s mojim prijedlogom . Nakon što sam kompletno rastavio motor i obavio sve potrebne kontrole i mjerenja otkrio sam uzrok . Utvrdio sam debalans na radilici radi kojega su se stvarale vibracije i buka motora . Obavili smo potrebne dorade i balansiranje radilice, složili motor i nakon toga postigli odličan rezultat . Iz ovoga možete izvući zaključak . Da li ste i Vi spremni dati servisu " odriješene ruke " da se na takav način bavi Vašim vozilom bez obzira na troškove koji će tada nastati  ? 

na vrh Povratak na vrh

ROVER 416 1,6 i. - MOTOR SE GASI NA SEMAFORU ?

Datum objave: 12.04.2012 08:15:12
Slika
PITANJE:

Postovanje! Molim vas za savjet... Imam Rover 416 si , 81kw, benzin, 1998godina Naime pri zaustavljanju na semaforu nakon sto je motor najnormalnije radio,ugasio se uz podrhtavanje i nije primao gas...upalio sam vozilo i nastavio vožnju ali nakon 500 metara ne prima ponovo gas i gasi se... Nakon nekoliko minuta(5-10) ponovo palim najnormalnije i vozim oko 2km i opet isto... Dali Vi možda znate u čemu je problem? Unaprijed hvala Krešimir..

ODGOVOR:

Točan uzrok radi kojega se motor gasi i radi kojega ne prihvača gas mogu točno navesti nakon dijagnostike motora . Ovom prilikom mogu samo navesti najčešće kvarove radi kojih se to može događati a to su : izostanak iskre na svjećicama, filter goriva, niski tlak goriva, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja leptirastog ventila, EGR ventil, aktuator minimuma, električna instalacija, propuštanje na usisnom kolektoru, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh