Danas je: 31.05.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI A3 1,8 T - ZABRINJAVAJUĆI BIJELI DIM ?

Datum objave: 17.10.2012 10:15:34
Slika
PITANJE:

pozdrav imam audia a3 1.8 t 110 kw 1997 god 193 000 km danas mi se desilo da kada sam kretao sa raskrsnice vidjeo sam iza sebe da je ostao oblak bijelo-sivog dima ( kao zimi kad upalite auto) u voznji nema nista nikakvi dimova i sl nema promjene u snazi. i nakon 15 min sam stao i krenuo u nazad opet se pojavio ali brzo ispari nije da ostaje dugo u zraku. poslije sat dva sam opet upalio auto i nije bilo nicega ni traga pokusao sam i naglo ubrzati u 2. oj brzini nista dodao sam par puta gas u leru nista samo u tragu jednom je izaslo malo tamnog jedva primjetno al je vec bio na 4000-5000 obrtaja. sto bi moglo biti? I da primjetio sam da se to pojavi kad se spustam niz nizbrdicu sa pustenim gasom i stanem na raskrsnici i kad trebam krenut onda se desi da izbaci taj dim al ne puno ( kao da se negdje napuni u nekoj komori pa onda izbaci) .inace se ne pojavljuje cesto 1-2 puta tjedno.auto je kupljen prije 3 tjedna i prodavac mi je rekao da on nije nikada nije popravljao ni imao problema sa turbinom. auto je bilo na tehnicom prije 7 dana i rekli su da je sve ok i prolazi sve eko testove.

ODGOVOR:

Prilikom vožnje niz nizbrdicu u ispušnom sustavu se može kumulirati vodena para ili mala količina uljnih kapljica .  Spomenuta količina vodene pare ili uljnih kapljica prilikom ubrzanja izlazi iz ispušnog sustava . Mala količina ulja može dospijeti u ispušni sustav preko vodilica ventila . Vodena para može dospijeti u auspuh kao produkt izgaranja benzinskog goriva ili ulaskom male količine rashladnog sredstava u cilindar . Ako Vas navedena pojava zabrinjava obavite test motora i defektirajte spomenutu pojavu .

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 i. 16V - LER GAS VARIRA DO 1.500 o/min ?

Datum objave: 16.10.2012 09:42:23
Slika
PITANJE:

Poštovani. Kupio sam Opel Tigru 1.4 16 v 96g. Auto je uredno servisiran,130 000km cca. Počelo mi se dešavat da se podigne ler gas do 1500 okretaja i tako se vozim bez da jako stušćem gas. Ponekad samo varira izmedju 800 1500 okretaja,a ponekad radi skroz normalno. Zanima me što bi to moglo biti,te koji su najčešći problemi kod navedenog auta? Unaprijed se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage, motorić minimuma, propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalacija motora, injektori ( prevelika količina goriva, ECU centrala. Točan odgovor što je neispravno mogu dati tek nakon pregleda vozila . Ovo vozilo nema tvorničkih grešaka i uz redovito servisiranje može biti pouzdano i sigurno .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,9 DCI - NEPOZNATI KVAR ?

Datum objave: 16.10.2012 08:32:16
Slika
PITANJE:

Pozdrav za Vas g. Meić i hvala na ovom sajtu Auto je Renault Megane II sedan,1,9 dci,2003 g,redovno servisiran i na satu ima 214000 km. Problem koji moj majstor ne može otkriti o čemu se radi je u tome što auto u vožnji "cimne",trzne, tj kao na trenutak da sve stane,vrlo kratko i poslije nastavi.Tako je bilo do skoro kad je poceo "trokirati" tj broj obrtaja naglo skoči pa padne i auto se ponekad ugasi ako je na slabijem gasu. Pravila nema,dešava se pri raznim brzinama ,uglavnom na nižim okretajima.Do sad je zamijenjeno sljedeće:EGR,senzor bregaste,senzor protoka zraka,svi filteri i ništa od navedenog nije bilo kvarno jer problem je i dalje prisutan.Moj majstor sad sumnja u senzor mjenjača,ja sam čuo za probleme sa nekom pumpom za dobavu goriva za koju mi majstor kaže da je moj auto nema.Dizne kontrolisali u Bosch servisu i sve ok.Takodje i nekakav preliv smo gledali ,sve ok.Auto dobro ide ,kad ide,ali ovo sad pored silnih troškova je i misteriozan problem pa Vas molim za pomoć u vidu savjeta šta dalje.Hvala

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu kvar može biti : električni , elektronski , hidraulični ( dobava goriva ) . Probleme mogu stvarati slijedeći faktori : senzor pedale gasa, dize, senzor radilice, električna instalacija motora, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor brzine vozila, začepljenje ispušnog sustava, relej ECU centrale, pojedini konektori ( pad napona ) , ECU centrala motora . Podatke koje sam naveo , ne znače mnogo jer Vi trebate točan podatak što je stvarno neispravno . Na žalost do toga podatka može se doći samo strpljivim ispitivanjem i iznalaženjem greške na samom vozilu .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES ML 270 CDI - ZAŠTO PUNO TROŠI ?

Datum objave: 15.10.2012 23:23:17
Slika
PITANJE:

dobar dan!imam jedan koji nikako ne mogu rjesiti!imam mercedesa ml 270 cdi 2000g.isve je bilo uredu s autom dok nisam isao promjeniti dihtung ispusne grane.prilikom skidanja pukli su serafi na glavi.glava se skinula stavio novi dihtung glave i dihtung ispusne grane.to je mehanicar sve sastavio e onda je nastupio sok!!!auto je prodimio i poceo se tresti.da bi rekli da su dizne lose,stavili su mi svih pet repariranih dizni i vise nije dimio niti treso.za dizne i ruke dao sam 6000kn.da bi kada sam se poceo voziti auto poceo nenormalno tositi oko 20 litara.reklamirao sam auto ali oni ne mogu naci uzrok.svi parametri dobri ina testeru nista ne pokazuje.kazu da je sve uredu ali kako ako auto toliko trosi???molio bi vas za pomoc jer vise neznam sta da radim.hvala

ODGOVOR:

Točan uzrok velike potrošnje se može navesti tek nakon dijagnostike motora . Sada mogu nabrojiti moguće neispravnosti a to su : mehaničko stanje motora ( faza , kompresija, istrošenja u motoru ) , filteri, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor tlaka na rail-u, dize, senzor tlaka turbine, bypass ventil turbine, sustav za regulaciju turbine, MAP senzor, djelomično začepljenje auspuha, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ELANTRA 1,6 i. - LOŠ RAD MOTORA I OTEŽANO PALJENJE ?

Datum objave: 14.10.2012 19:20:22
Slika
PITANJE:

ljepi pozdrav Gosp. Meicu samo da se zahvalim unaprijed na vasaj stranici za pomoc nama obicnim ljudima bez tolikog znanja!!! Moje pitanje glasi imam elantru 2000 godinu gls 1.6 benzin!! 122000 km ujutro mi auto ne zeli upaliti tek iz 3-4 pokusaja a to kad se dogodi pocne cijeli motor tresti kao da se gusi sve dok mu ne stisnem gas!! onda postane sve normalno i auto vuce i radi!!! ponekad i obrtaji skacu u leru pri paljenju!! provjerio sam pumpu goriva i ona je ispravna!!! tako je bilo sve do prije 3 dana i auto vise ne zeli upaliti!! ne znam sta da radim s autom jer radim u inozemstvu i tesko mi ga je odvesti nekom mehanicaru da mi kopa po motoru i onda mi jos uzme brdo novaca!! kablovi su novi zamjenjeni prije 10 dana jer su kao oni bili uzrok svemu s tim da nisu orginalni i malo vire van znaci ne dihtaju dali je i to mozda problem!!! jos jedno kad se auto ujutro palio i kad sam ga uspio zapaliti iz auspuha je izbacio oblak bijelog dima!!! molio bih Vas strucan odg ako mi mozet ikako pomoci!!! hvala ljepa na vremenu i na odg.

ODGOVOR:

Ovom prilikom mogu navesti više od dvadesetak mogućih razloga radi koji imate probleme s paljenjem i lošim radom motora . Kada je to tako onda je najefikasniji način na koji se točno dolazi do spoznaje o svim kvarovima kompletna dijagnostika motora . Takva dijagnostika obuhvača : ispitivanje mehaničkog stanje motora , ispitivanje elektronskog sustava ubrizgavanja goriva, ispitivanje sustava za stvaranje iskre na svjećicama , ispitivanje upravljačkog sustava motora . Ipak ću navesti najčešće uzroke a to su : loša iskra na svjećicama , probijanje visokog napona , bobina, senzor radilice, tlak goriva, filteri, nečisti injektori, senzor položaja zaklopke snage, senzor temperature motora, aktuator minimuma, MAP senzor za tlak zraka, EVAP ventil rezervoara, EGR ventil, mjerač mase zraka, lambda sonda, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 1,1 i. - ŠTO JE KALIBRIRANJE ?

Datum objave: 14.10.2012 18:33:56
Slika
PITANJE:

pozdrav,što znači kalibriranje motora(ili kompjutera),mora li se ona raditi nakon određenog vremena.imali smo problem,C3 1.1 60KS,20 000 km(novo auto)prilikom paljenja ujutro motor bi radio mirno,pri pokušaju kretanja i dodavanja gasa ugušio bi se i ugasia,radnju ponovimo samo moramo dodati puno veči gas i onda bi uspjeli krenit.hvala unaprijed

ODGOVOR:

Kalibriranje motora ili kompjutora ne postoji . Možda taj izraz koriste neke osobe u nedostatku boljeg objašnjenja .  Problem koji imate priliko kretanja treba rješiti na normalan način a to je ispitivanje pojedinih komponenata sustava dobave goriva . Najčešći uzroci su : regulator tlaka goriva, nečisti injektori, pojedini senzori motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 i. - NEĆE DA RADI NA LER GASU ?

Datum objave: 14.10.2012 12:20:46
Slika
PITANJE:

opel vektra a 90 god.20i auto ima plinsku instalaciju problem je taj kad je auto hladan neće da radi na ler gasu a kad se ugrije sve ok.isto tako kad se ugrije brže ga vozim povisi ler gas na 1.5. na plinu mi se često pali narančasta lampica kad brže vozim.pomozite molim vas.

ODGOVOR:

Na vašem vozilu najprije treba ispitati ispravnost benzinskog sustava ( sve komponente i sklopove ) . Tek kada se otklone sve greške na benzinskom sustavu i kada motor bude radio potpuno ispravno na benzin , tada se po potrebi može ispitivati i plinski sustav . Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor položaja zaklopke snage TPS, aktuator minmuma, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora , EVAP ventil rezervoara, senzor temperature usisanog zraka, mjerač mase zraka, senzor tlaka zraka MAP, nečisti injektori, tlak goriva, količina goriva, senzor radilice, električna instalacija motora, loša iskra na svjećicama, kablovi za svjećice, bobina, ECU centrala motora . Redoslijed ispitivanja treba biti : mehanički sustav motora, mjerenje tlaka goriva, ispitivanje injektora i tako dalje .

na vrh Povratak na vrh

FORD SIERRA 2,0 i. 16V - OBIŠAO SAM DOSTA MAJSTORA I NIŠTA ?

Datum objave: 13.10.2012 10:02:07
Slika
PITANJE:

Pozdrav.Prvo da kažem da sam obišao dosta majstora i ništa(2 mehaničara, 2 majstora za plin, 1 električara) i još malo pa ću u lude.Imam sijeru Ford 2000 benz. 16 v 2 bregaste ,DOHC motor,plin ,na ler 4 klip ne radi ali kad dadnem gas sve normalno, vuče dobro ali plina (benz) troši malo više.Promjenio sam svećice,kablove,oprao dizne,servis plina ali ona isto.Još da napomenem nimalo ne dimi kolik god gas da se dadne i snimio sam da usisna grana iznutra masna a filter za vazduh suv.ŠTA DA RADIM?

ODGOVOR:

Najbolje bi bilo da pronađete servis koji ima volju i želju da se bavi Vašim vozilom . Vaše vozilo nije neko svjetsko čudo pa da se ne može otkriti i otkloniti kvar , ma kakav on bio . Važno je samo da omogućite i date dovoljno vremena servisu da obavi detaljno ispitivanje i dijagnostiku . U ovom slučaju treba obaviti ispitivanje po slijedećem redoslijedu : mehanički sustav motora ( faza , kompresija, propuštanje na ventilima, istrošenje vodilica ventila, propuštanje na usisnom kolektoru ,  stanje bregastih osovina, suženje usisnih kanala na glavi motora ) , sustav elektronskog ubrizgavanja goriva ( pojedini senzori motora , mjerači , davači impulsa, aktuatori, injektori, tlak i količina goriva ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( svjećice, kablovi, bobina, ulazni napon na bobinu , ECU centrala ) . Stručna osoba koja ima sve tehničke podatke za Vaše vozilo i uz servisno dijagnostičku opremu , može bez problema obaviti kontrolu svega što sam naveo i u konačnici otkriti sve neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,3 EFI - MOTOR TEŠKO PALI ?

Datum objave: 13.10.2012 09:44:23
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Imam pitanje vezano za Ford Escort 1.3 Efi 1997. godište. Prije dva – tri mjeseca auto je prestalo paliti s prve, a kako je vrijeme odmicalo trebalo mi je sve više pokušaja (danas pet - šest). Prije toga još se i gas nekontrolirano pojačavao, pa sam promijenio motorić ler gasa (Air Walve Control) u nadi da ću otkloniti oba kvara. Problema s gasom više nemam, ali auto se i dalje sve teže i teže pali ujutro. Kada proradi, i ako vani nije hladno, kasnije tokom dana više nemam problema s paljenjem, a vožnji ne primjećujem nikakve lošije vozne osobine. Pumpa goriva, po zvuku, čini se da ujutro radi uredno, a jedino što mi kontrolna tabla signalizira jest lagano crveno svjetlo na oznaci za probleme s akumulatorom, premda to svijetli već godinu i pol i auto je sve to vrijeme uredno palio. Trebam li možda odspojiti kleme i pokušati resetirati postavke (ako ovaj Ford uopće ima računalo)? Unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Motor može teško paliti zbog velikog pada napona prilikom startanja motora . U tom momentu nema dovoljno struje ( napona ) na pojedinim senzorima motora i na svjećicama . Uzrok može biti akumulator, alternator , elektropokretač . Provjerite to što sam naveo i po potrebi napravite servis alternatora i elektropokretača . Kapacitet akumulatora mora biti veći od 60 % .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 140 - LUPANJE U MOTORU DOK SE NE ZAGRIJE ?

Datum objave: 12.10.2012 12:24:32
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam mercedes a 140 1998 prilikom prvog paljenja čuje se jako lupanje/zveketanje sve dok se motor malo ne razradi/zagrije u vožnji do odprilke 2km. Mislim da bi mogao biti lanac jer prešao je 300 000 bez zamjene ili možda nešto drugo? Hvala

ODGOVOR:

Moguće je da čujete zvuk jednog od lanaca i lančanika . Gornji lanac pokreće razvodni mehanizam a donji lanac pumpu za ulje . Svaki od spomenutih lanaca ima i svoj natezač pa treba posumnjati i u njihovu ispravnost . U ovom slučaju treba kao mogućnost još spomenuti hidropodizače koji također mogu stvarati zvuk lupanja jer isti funkcioniraju pomoću ulja u motoru i za njihov rad je potreban odgovarajući tlak ulja .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO TICO 0,8 i. - MOTOR SE UGASI U VOŽNJI ?

Datum objave: 12.10.2012 12:15:15
Slika
PITANJE:

dobar dan. imam pitanje tico.0,8.ima 203000 km.tijekom voznje se jednostavno ugasitj.crkne motor. nakon par pokusaja startanja motora jednoszvno upali i dalje radi normalo. to se dogadja bez obzira na duljinu voznje ili rada motora hvala vam

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila se može ugasiti iz dva razloga . jedan je izostanak iskre na svjećicama a drugi je prekid dovoda goriva . U prvom slučaju mogući uzroci su : kablovi, bobina, senzor radilice, ulazni napon do bobine . U drugom slučaju to mogu biti ; tlak goriva, injektori, senzor položaja zakloke snage, filteri, MAP senzor, senzor temperature motora, aktuator minimuma, električna instalacija motora, nečist rezervoar , ECU centrala motora . Neposrednim uvidom na vozilu i ispitivanjem navedenih komponenata može se točno utvrditi i otkriti uzrok .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,3 i. - ZAŠTO POVEĆAVA BROJ OKRETAJA NA LERU ?

Datum objave: 11.10.2012 11:22:21
Slika
PITANJE:

molim vas gos Meiću da mi odgovorite na konkretno pitanje imam ford fiestu 1.3 1998 g prešla 220000km nikako da problem riješim i nitko mi ga u splitu ne može i sam sam bio mehaničar pa se razumin naime na ler gasu motor podivlja tj poveča broj okretaja u ford servisu su mjenjali isc ventil koji je dosta skup bude dobro 2 mjeseca zatim ponovo isto i tako sam u 2godine prominio 2ventila inače na motoru sam na 120000 skidao glavu mjenjao prstenove ventile itd motor dobro radi osim na ler gasu kad podivlja molim vas da mi odgovorite ima li rješejne bez da mjenjam isc ventil svakih 4 mj i zašto se to događa auto je stvarno dobro ali vrlo opasno voziti jer na leru poveča gas može li se umjesto tog ventila ugraditi nešto drugo klasično ima li te možda neko rješenje bio bi vam stvarno zzahvalan inače ču morat bacit cjelo auto koje je dobro puno hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Na motoru Vašega vzila ne možete raditi improvizacije jer ima elektronski sustav ubrizgavanja . IAC ventil ( motorić minimuma ) radi na način da s njime upravlja kompjutor motora . Ne mora nužno taj motor biti uzrok . Uz njega mogu biti uzrok još slijedeći faktori : propuštanje na usisnom kolektoru, senzor temperature motora, tlak goriva i količina goriva, regulator tlaka goriva, injektori, mjerač mase zraka, senzor tlaka zraka, električna instalacija motora, kompjutor motora . U ovom slučaju treba točno defektirati kvar a to ne mora opet nužno biti motorić minimuma .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - NISKA TEMPERATURA MOTORA ?

Datum objave: 10.10.2012 21:56:02
Slika
PITANJE:

Postovanje! Imam dva pitanja tj. problema. Vlasnik sam Passata dizela iz 2003. g, 96 kW, 130 ks....auto po brojacu ima 180 000 km iako mislim da ima vise jer nisam prvi vlasnik. Auto postize radnu temperaturu samo kada je vanjska temperatura 25 i vise stupnjeva. U protivnom maksimalno 60-70....dva puta sam mijenjao i termostat i termoindikator no bez ikakvih promjena. Napominjem da kada postigne radnu temperaturu uvijek je 90 stupnjeva i ni milimetar-stupanj vise....grijanje u autu je uvijek u redu korektno. I drugi problem.....prilikom gasenja ali i voznje cuje zvuk, kao fuckanje, vjetar....auto dobro vuce, nema trzanja, nisam primjetio uz redovne kontrole da trosi ulje.....cini mi se jedino po putnom kompjuteru da je porasla prosjecna potrosnja...moze li taj zvuk dolaziti od alternatora, lezaja, turbine?....prije 2000 km sam napravio veliki servis..... Unaprijed hvala na odgovoru!

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu može se zaključiti da je temperatura motora potpuno normalna a to znači 90°C . Greška je jedino u krivom prikazu temperature jer instrument pokazuje manju temperaturu nego što je stvarna . Najprije bi trebalo izmjeriti stvarnu temperaturu motora i ako je ona u normali, tada se treba baviti : indikatorom temperature, električnom instalacijom, instrumentom za temperaturu, instrument pločom .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - ZABRINJAVAJUĆI ZVUK TURBINE ?

Datum objave: 10.10.2012 08:32:16
Slika
PITANJE:

pozdrav za majstore:-) imam problem sa autom passat b6 1.9 tdi 77kw 105ks. auto je presao pravih 170.000! kupljen nov! ppcela je da se cuje turbina ali onaj zvuk zvizdanja kao kada prodje hitna pomoc ili policija:-) nije zvuk cesanja niti neceg ozbiljnijeg! proverena sva creva ne pustaju nigde, ciscen EGR, intercooler, ciscena turbina(majstor kaze da je kao nova cak nije ni trebala da se cisti, nema lufta, suva ko barut!)ne trosi ulje, redovni servisi..... auto je 2008 godiste, da li je turbina za remont? ili je nesto drugo u pitanju? vuce odlicno, ne dimi... dobio sam razne informacije od ljudi koji rade sa turbinama, kao u fazonu ,,svaka se cuje tako,,??? cak i neke posle remonta dobiju taj zvuk?? nesto kao pomerio se lezaj i zahvata vazduh pod drugim uglom i onda zvizdi??? .... ne znam vise sta da mislim? hvala na odgovoru i na savetima, pozdrav od Bojana

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu turbina se okreće brzinom od 150.000 o/min . Pri toj brzini sve mora biti centrično, bez debalansa , bez deformacija na krilcima turbine i kompresora . Činjenica je da zvuk koji ste opisali stvara samo i jedino tuirbina . Kada bi ugradili novu turbinu taj zvuk bi nestao . Iz ovoga što sam napisao možete sami izvuči logičan zaključak .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,4 i. 16V - NISKI OKRETAJI NA LERU , TRZANJE U VOŽNJI ?

Datum objave: 09.10.2012 21:55:21
Slika
PITANJE:

Poštovani g-dine Meić, posjedujem Clio 1.4 16v iz 2002.g. i imam sljedeće probleme: 1. Auto mi radi na veoma niskim obrtajima, kad se zagrije obrtaji na leru su 300 s tim da motor radi lijepo i veoma ravnomjerno. 2. Zatrza u vožnji uglavnom pri manjoj brzini, kad prebacujem iz prve u drugu i iz druge u treću (tad najčešće), pri većoj brzini veoma rijetko. Kad se desi to trzanje kao da dobije nekakav strujni udar i tad padaju kazaljke od obrtomjera i temperature na nulu. Auto i dalje ne mijenja zvuk, sasvim normalno radi. Da napomenem još i da se ovaj udar i padanje kazaljki dešava i na leru. UNAPRIJED ZAHVALAN!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba ispitati najprije električnu instalaciju, ploču s osiguračima i relejima, konektore instrument ploče, regulator napona i alternator . Nakon toga treba obaviti kontrolu sustava za dobavu goriva kao i sustav za stvaranje iskre na svjećicama . Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor položaja leptirastog ventila, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, aktuator minimuma, propuštanje na usisnom kolektoru, svjećice, kablove, bobinu, kompjutor motora, mehaničko stanje motora . Nakon stručnog pregleda spomenutih komponenata može se točno znati što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 414 Si. - SPOJKA ?

Datum objave: 09.10.2012 08:09:52
Slika
PITANJE:

Poštovani, možete mi dati savijet gdje nabaviti semering spojničke osovine za Rover 414 Si 76kW 96.god. Da li je potrebno promijeniti i "tuljac" na kojem je semering, te da li je potrebno zamijeniti i kvaćilo koje je skoro novo, prošlo je oko 15000 km, ali je puno ulja iz mjenjača. Lijep pozdrav, Damir

ODGOVOR:

Semering spojničke osovine treba tražiti u skladištima dijelova ROVER . Ta skladišta mogu biti u sklopu servisa ili samostalno kao dučani za rezervne dijelove . Da li je potreban zamjena spojke , može se reči tek kada se obavi pregled same spojke . Ako se utvrdi da je spojka zamašćena ili da ima istrošenje , tada istu treba zmijeniti .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 i. 16V - LAMBDA SONDA ?

Datum objave: 07.10.2012 12:07:48
Slika
PITANJE:

S velikom vjerom u Vašu stručnost Vam se obračam. Imam Opel Corsa 1.2 16v god.2000,prešao 205000 km. Kod brzine oko 120 km/h pali se kontrolna žaruljica elektronike,a kad smanjim gas gasi se. Isto i pri manjim brzinama kod naglog ubrzavanja. Na dijagnostici pokazuje grešku na lambda sondu koja je zamjenjena no greška elektronike se opet na isti način očituje. I kod vožnje bez auspuha se isto ponavlja. Da nije nešto do katalizatora i što dalje preporučujete ? Molim makar na moju E-poštu hitniji odgovor jer se spremam na put oko 900 km,pa da me auto ne ostavi u putu. Unaprijed veoma zahvalan!

ODGOVOR:

Kada se utvrdi da lamda sonda ne radi , tada se ne mijenja istog časa lambda sonda . Razlog za to je što prije lambda sonde postoje još nekoliko mogućih kvarova koji mogu blokirati rad lambda sonde . Zato se najprije ispituju : svjećice, kablovi, bobina, ulazni napon na bobinu, regulator tlaka goriva, injektori, tlak goriva, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora . Tek nakon ovoga ispituje se lambda sonda . Ako ugradite novu lambda sondu a ne otklonite uzrok , ni nova lambda sonda neće raditi .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. - ČUDAN ZVUK MOTORA ?

Datum objave: 07.10.2012 11:50:21
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam problem, WV Polo 1.4 8 ventila, 98g., nesmijem stavit razvodnik paljenja u fazu, majstor mi stavio pomoću stroboskopa ali kad sam krenuo ventili su strašno lupali, i morao sav vratit dosta kasno sad se ventili ne čuju, dosta je kasno paljenje i motor nema snage, kad je hladan po zimi nemogu krenut dok se ne ugrije, ne hvata gas, muči se, što tu mogu napravit, mislio sam pomaknut bregastu za jedan zub možda ili neznam što, dajte mi neki savjet,a imam problem i na kontrolnoj tabli, u zadnje vrijeme kad upalim svijetla kontrolna tabla se resetira, na kratko mi sve kazaljke padnu na nulu, kojih 1-2 sekundi i opet proradi ali sat i kilometri se resetiraju, ne baš svaki puti to kad upalim kratka (srednja) svijetla, unapred hvala.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu potrebno je obaviti sve potrebne provjere i kontrole . Navesti ću ih po logičnom redoslijedu ; provjerite da li je motor točno u fazi , izmjeriti kompresiju motora, podesiti predpaljenje na 6° prije GMT, provjeriti da li postoji propuštanje na usisnom kolektoru , provjeriti ispravnost auspuha ( moguće začepljenje ) , izmjeriti tlak goriva, provjeriti čistoću rezervoara i filtera , provjeriti ispravnost injektora, provjeriti MAP senzor, provjeriti sve ostale senzore, provjeriti ispravnost razvodnika paljenja , projeriti ispravnost bobine, provjeriti ispravnost električne instalacija motora. Na kraju kao mogući uzrok ostaje ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

HONDA CIVIC 1,5 i. - MOTOR SE GASI I NEMA SNAGE ?

Datum objave: 06.10.2012 10:52:59
Slika
PITANJE:

Poštovani vozim Hondu civic 1.5 ils 94. god 66 kw i imam problema da se nakon tipa prijedjenih 20 km auto zna gasit ili kad ubacim u brzinu ne primi odma gas . . . a nekada se na kocnicu ugasi molim savjet što bi to mogli biti .. Neki su mi predlozili da se dizne moraju očistit što neznam iskreno di se nalaze ili da se očisti motorić ler gasa što isto neznam gdje se nalazi pa bi vas zamolio ako znate objasniti di bi se točno moglo nalaziti.. unaprijed hvala i lijep pozdrav

ODGOVOR:

Ako ne znate gdje se nalaze spomenuti dijelovi onda Vi ne možete raditi nikakve poslove na Vašem vozilu . Za utjehu Vam mogu reči da na Vašem vozilu ne mogu raditi ni mnogi servisi . Savjet koji Vam mogu dati je da obavite dijagnostiku motora u najboljem servisu za koji čujete . Na taj način ćete sigurno saznati što je neispravno i cijenu popravka . Ovoga česa mogu vam nabrojiti dvadesetak mogućih neispravnosti ali od toga nećete imati koristi . Ako želite detaljnije objašnjenje možete me nazvati na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN SAXO 1,1 i. - DA LI SE MOTOR PREGRIJAVA ???

Datum objave: 05.10.2012 12:49:46
Slika
PITANJE:

Poštovanje, Dobio sam preporuku od prijatelja iz Makarske za vaš sajt i rekao mi je da slobodno postavim pitanje i slobodan sam da postavim jer nemam novaca i živaca da me varaju majstori po sarajevu!Mlad sam imam malu bebu i mali autić koji je počeo praviti probleme.Auto je citroen saxo 1.1 iz 2000 godine.Auto je počeo da se grije bez razloga nakon samo 10 min vožnje i zna otić u crveno,ventilatori se uredno pale cim kazaljka predje pola ali ne obara temperaturu.Voda nigdje ne curi i u bočici izgleda kao da je sve normalno ali auto se grije i da napominjem da grijanje skoro nikako ne radi ili ne radi nikako.Na poklopcu od ulja nemam nikakav bijeli talog(neki tip mi je rekao da mozda brtva glava otišla pa miješa ulje i vodu ali nema niš).Namjeravam voziti auto na servis ali me interesuje sta vi mislite da bi moglo biti? LIjep pozdrav i nadam se odgovoru!

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba najprije otkriti da li se motor stvarno grije ili je to samo lažan prikaz temperature motora . To je najlakše otkriti ako se izmjeri temperature motora u momentu kada je instrument za temperaturu blizu crvenog područja . Ako se tada utvrdi da je temperature motora normalna ( oko 90°C ) to znači da je neispravan indikator temperature , električna instalacija ili sam instrument za temperaturu . Ako se ipak utvrdi da je temperature motora povišena , tada se treba ispitati : termostat, pumpa za vodu, hladnjak , brtva glave .

na vrh Povratak na vrh