Danas je: 30.04.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW POLO 1,0 i. - PREVIŠE KISIKA NA EKO-TESTU

Datum objave: 08.01.2013 15:36:56
Slika
PITANJE:

Poštovni ! Prilikom tehničkog pregleda ustanovljeno mi je previše kisika kod eko testa.Moj majstor kaže da je u pitanju fergazer.Prilikom vožnje događa mi se sljedeće -kod dodavnja gas gas pada i odjednom počne "cukati"ponekad se motor ugasi a ponekad malo samo strese i ide dalje. Kad se ugasi normalno ga upalim i idem dalje. Radi se o WV POLO 1,0 93 godište benzinac. Šta mi je za činiti! Kupiti novi fergazer ili kupiti bolji noviji auto. Ako se u nekim stvarima nisam baš stručno izjasnila nemojte mi zamjeriti jer sam žensko. Zahvaljujem na odgovoru i Vašem savjetu nadam se da ću ga i dobiti. Sa štovanjem

ODGOVOR:

Ako je primjedba da Vaše vozilo ne prolazi eko-test zbog povečane količine kisika onda motor Vašega vozila nema rasplinjač ( fergazer ) nego ima elektronski sustav dobave goriva s kojim upravlja kompjutor motora . Ako Vaš majstor nije mogao prepoznati da vozilo nema rasplinjač ( fergazer ) onda sasvim sigurno ne može obaviti popravak vozila da prolazi eko-test jer nije dovoljno stručan. Vi sigurno ne trebate ništa kupovati ali trebate obaviti stručni pregled i dijagnostiku motora . Nakon toga ćete točno znati koje su neispravnosti i cijenu popravka . Ako Vam cijena popravka bude odgovarala onda kompletnu brigu o dijelovima i popravku prepustite servisu . Servis mora ugraditi potrebne dijelove i obaviti potrebne radove . Nakon toga eko-test mora biti dobar a servis treba garantirati za dijelove koje je ugradio i za obavljene radove .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,9 TDI PD - KUPLUNG

Datum objave: 08.01.2013 09:24:20
Slika
PITANJE:

Poštovani, radi se o Golfu V, 1.9 tdi, 105ks, 6brzina. Auto ima 110.000km. Zadnjih par tisuća km, prilikom kretanja pocne se lagano tresti dok ne krene. (kads pri kretanju jace dodam gas i polako otpustim kuplung trešnja je manja). Dva puta mi se dogodilo prilikom malo jace voznje autocestom da kad sam ga izbacio iz 6 brzine vise ga nisam mogao ubaciti u brzinu. :) nakon par minuta mirovanja ubacio sam ga i dalje je isao ok. Do jucer kad mi se isto dogodilo, ali je šaltanje brzina bilo malo otežano i kuplung ko da je propadao i pri kraju lovio. Zanima me iz Vašeg iskustva, na 1,9tdi, nakon koliko km se u prosjeku mijenja set kuplunga? Treba li mijenjati i zamašnjak pošto je on dosta skup? Hvala unaprijed na odgovoru! Srdačan pozdrav.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok je kuplung kojega treba zamijeniti . Kada se bude demontirao mjenjač vidjeti će se sva istrošenja na kuplungu . Isto tako će se moći pregledati zamašnjak . Ako se utvrdi da zamašnjak treba zamijeniti ( a postoji mogućnost da će trebati ) onda svakako i to treba učiniti . Kuplung se mijenja samo u slučaju kada postoje opravdani razlozi za njegovu zamjenu. Razlozi su upravo ovo što ste Vi naveli .

na vrh Povratak na vrh

KIA CERATO 1,5 CRDI - PONEKAD SE NE MOGU ŠALTATI BRZINE

Datum objave: 06.01.2013 13:50:23
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Kiu Cerato 1.5 CRDI 2005. godište. Prešla 105.000 km. U posljednjih dva mjeseca dva puta se dogodila situacija da nisam mogao ubaciti ručicu mjenjača u niti jednu brzinu. Prvi put sam samo izvadio tepih koji je smetao da stisnem papučicu do kraja i onda je išlo. Drugi put nije ni to pomoglo. Ostavio sam auto da prenoći i ujutro je sve bilo normalno?! U čemu je problem? Zašto nema pravila kad se to točno događa? Inače u vožnji nema problema: ne proklizava, reagira na gas fantastično....

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu problem sa šaltanjem može nastati zbog spojke ili zbog komande spojke . Može se dogoditi da lamela spojke ostane zaljepljena za zamašnjak i tada Vi ne možete šaltati ni jednu brzinu . Isto se može dogoditi kada komanda spojke ( glavni ili radni cilindar spojke ) ne odrade uredno odvajanje lamele od zamašnjaka , tada se isto ne mogu šaltati brzine . Pregledom Vašega vozila može se defektirati kvar i odmah predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 1,4 i. - MOTOR NE REAGIRA NA GAS

Datum objave: 06.01.2013 13:36:06
Slika
PITANJE:

imam citroen c3 1.4 sx iz 2005 godine.nedavno,dok je vani bilo -5 ,upalio se ventilator hlađenja,i kompjuter izbacio eng man system faulty.nakon toga sam provjerio ulje i antifriz, antifriza je bilo nešto manje,pa sam ga dolio,primijetio sam da je u posudici antifriza dosta prljavštine,mutno poput ulja.nakon jedno pola sata,auto upali normalno kao da ništa nije ni bilo,i evo danas opet nakon 9 dana opet kompjuter javio istu stvar, eng man system faulty.moram reči da tada auto ne reagira na papučicu gasa,i ventilator se pali,iako auto nije radio a vani je -5.molim odgovor.

ODGOVOR:

Najbolju stvar koju možete napraviti jest stručni pregled i dijagnostika motora . Nakon toga znati ćete točno što je neispravno . Moguće neispravnosti su : senzor položaja zaklopke snage, senzor tlaka zraka, bobina, regulator tlaka goriva, filteri, nečist rezervoar, nečisti injektori, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,6 i 16V - VARIRA LERGAS

Datum objave: 05.01.2013 10:12:53
Slika
PITANJE:

poštovani, imam fiat bravu 1.6 16v iz 99.g. Auto pri paljenju na hladno dize broj obrtaja u leru na 2000. kad krenem voziti i pritisnem kvačilo pri mjenjaju brzina ide na 3, 35oo hiljade obrtaja. kad se malo ugrije ili dostigne temperaturu i stanem, onda na leru varira nekih 300 obrtaja od 800 do 1100 konstantno. pa se zna desiti da pri paljenju na hladno radi normalno odnosno digne na 1¸200 početni. ukratko nema nikakog pravila. promjenjen mu je senzor temperature i motorić ler gasa al sve je isto. bio sam i na dijagnostici i ne pokazuje se nikakva sistemska pogreška. ovo me totalno izluđuje. ako imate neki savjet bio bih vam zahvalan. pozdrav vlado

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : propuštanje na usisnom kolektoru, previsoki tlak goriva, senzor temperature motora, potenciometar leptirastog ventila, leptirasti ventil, EVAP ventil za ventilaciju rezervoara, upravljanje motorićem minimuma, injektori, filteri, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora . Kao što vidite uzrok sigurno postoji samo ga treba pronači i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - FAZA MOTORA

Datum objave: 04.01.2013 18:23:45
Slika
PITANJE:

Dobar dan...Mozete li mi molim vas pomoci u namjestanju faze motora na vw passatu 1998 gd.1.9tdi 81kw..Ako vam nije problem da mi pojasnite kako tocno bregasta,pumpa i klip trecaju stajati.Molim vas da mi odg.na moju e postu.HVALA!

ODGOVOR:

Fazu motora možete namjestiti jednostavno ako imate dva alata za bolkadu bregaste osovine i visokotlačne pumpe. Alat za blokadu pumpe može biti svrdlo ili okrugla šipka odgovarajućeg promjera . Alat za blokadu bregaste osovine može biti i plosnati čelićni komad koji se umetne u utor bregaste osovine. Osnovni postupak je slijedeći : motor se stavi u položaj faze tako da oznaka na zamašnjaku stoji točno prema oznaci na mjenjaču ( otvor na mjenjaču ) , tada se umetne šipka ( štift ) kroz točno odgovarajući provrt na remenici visokotlačne pumpe ( blokada ) , nakon toga se stavi i plosnati alat u utor bregaste osovine . To je sada točan položaj faze motora. Sada se može mijenjati zupčasti remen . Nakon ugradnje remena , skinu se blokade i ručno se okrene motor za dva kruga. Tada se još jednom stavi motor u fazu pomoću spomenutih blokada . Ako je sve točno postupak je gotov a ako postoji odstupanje u položaju pojedinih osovina treba se napraviti korekcija . Ako Vam postupak nije jasan nazovite me na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI PD - ŠTO JE S MOTOROM ???

Datum objave: 04.01.2013 10:24:59
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić iz auspuha izlazi bijeli dim i nakon kratkog vremena nakon što sam primjetio upali mi se obavijest da provjerim stanje ulja....motor nije pregrijan bio....taj dan vozena je relacija oko 30km na obilaznici i motor je bio zagrijan na neki 60C....međutim dim sam primjetio neki 6km prije i nego se pojavila obavijest za provjeru ulja....tad stanem....otvorim haubu....odvrnem poklopac....a na poklopcu bijela mast....dakle miješao gorivo i ulje sam čudi me da se baš mast stvorila s obzirom motor nije zagrijan tj. kuhao....dakle najvjerojatnije je otišla turbina no pitam se da li je potrebna generalka motora s obzirom da je ostao bez ulja....no ono što mene zanima jest....da je u auto nasuto 3 litre ulja i upaljen motor....samo što je stojao upaljen u mjestu i 4 puta dao jako lagani gas....ulje je nestalo....pitam se gdje jer nigdje nije procurilo što je oku vidljivo a 3 litre nije malo....međutim ulje je nasuto kako bi provjerio rad motora....motor lijepo radi....nije zapekao....no pitam se da li će preparacije turbine ispraviti kvar.... Srdačan pozdrav, Ps. riječ je o Audi A4 2001 96kW 130ks s Garretovom turbinom....

ODGOVOR:

Nije dobro da sami donosite pojedine zaključke o stanju motora na osnovu Vaših slobodnih procjena . Najbolju stvar koju možete napraviti je da obavite stručni pregled motora . Nakon ispitivanja i pojedinih mjerenja točno se može znati : kakvo je mehaničko stanje motora, na koji način motor troši ulje, kolika je kompresija motora, da li je ispravna brtva glave, da li je ispravan termostat, u kakvom stanju je turbina, koliki je tlak turbine. Nakon svega toga znati ćete cijenu popravka i moći ćete donijeti odluku što treba napraviti .

na vrh Povratak na vrh

SEAT ALHAMBRA 1,9 TDI PD - EGR VENTIL

Datum objave: 03.01.2013 09:57:15
Slika
PITANJE:

Posjedujem Seat Alhambru 1.9 TDI 96kW iz 2005 godine sa prijeđenih 90000 km i vidim da mi slini na egr ventilu (baca ulje). Budući je 90% gradska vožnja 5.10 km interesi me dali se na navedenom automobilu može blokirati egr ventil i dali je potrebno kakvo reprogramiranje te dali preporucujete to napraviti ? Ima li kakvih štetnih posljedica po motor i povećava li se sa tim potrošnja goriva, Unaprijed hvala

ODGOVOR:

EGR ventil možete blokirati ali ćete odmah odustati od toga jer će kompjutor motora znatno smanjiti snagu motora. Ne vidim nikavog razloga da to napravite jer je EGR ventil ispravan. Uzrok zbog kojega vidite ulje na EGR ventilu nije spomenuti ventil nego nešto sasvim drugo . Na usisnu stranu motora je spojen odušak od ulje i u tom dijelu motora uvijek ima mala količina uljnih para ili kapljica . Uljne kapljice su nošene strujom zraka prema cilindrima motora . Na svom putu one prolaze i uz EGR ventil . Kada postoji propuštanje ne brtvi EGR ventila , tada se može vidjeti mala količina motornog ulja koju i Vi vidite , međutim zbog toga treba smo obaviti brtvljenje na EGR ventilu a ne mijenjati EGR ventil .

na vrh Povratak na vrh

VW VENTO 1,9 TDI - UPALILA SE LAMPICA ABS-a

Datum objave: 03.01.2013 09:22:10
Slika
PITANJE:

dobar dan postovani gospodine Meić eto obracam se vama jel sam cuo o vama samo lijepe stvari imam jedan mali problem imam VENTO 97 god 1.9 TDI 90 konja upalila mi se lampica od ABSa e sad me zanima dal je to problem sam paknama dal imaju senzor za istrosenost ili je rijec o samom abs-u auto normalno koci i ne curi mu ulje sa kocnica hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Kočioni sustav na Vašem vozilu i ABS sustav su dva odvojena sustava . Kada se upali kontrolna lampica za ABS to znači da taj sustav nije trenutno u funkciji . Kočioni sustav i dalje normalno radi. To znači da problem nije u paknama, disk pločicama , niti ostalim dijelovima kočionog sustava. Uzrok treba tražiti u pojedinim dijelovima sustava ABS-a. Najčešće neispravnosti su : senzori brzine na kotačima, konektori senzora, električna instalacija, ležajevi kotača, hidroagregat ABS-a .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 i. - PREGAZIO SAM SRNU ?

Datum objave: 02.01.2013 17:03:00
Slika
PITANJE:

pozdrav, danas mi se dogodio sljedeci problem. prilikom voznje našim lijepim slavonskim cestama iskocila mi je srna pred auto koju sam pregazio prednjim i straznjim lijevim kotacem pri brzini od oko 70 km/h bez kcenja i osim manjih ogrebotina na braniku i puknuca senzora za vanjsku temperaturu nista vidljivo ali problem je nastao nakon policijskog ocevida kad sam trebao nastaviti voznju. upravljac je zakrenut neki 15-20 stupnjeva ulijevo i vozilo vuce u desnu stranu kad ga se pusti te prilikom laganog korigiranja volanom osjecaj kao da lijevi kotac ide u osmicu vizualno nema ostecenja kugle i krajnici nemaju lufta seleni ok vilice isto tako niti se proizvode ikakvi zvukovi prilikom voznje tipa tuckanja krckanja i sl.jedino kada je vozilo ugasito i neradi servo prilikom trzanja volana dopiru zvukovi iz podrucja letve volana ali nema lufta na volanu kotaci reagiraju i na najmanji pokret rijec je o opel vectri a 1.6 52kw. 95 g koja je u odlicnom stanju i dosada nista polovno niti zamjensko nisam stavljo na vozilo a cijena nove letve vjerujem da se krece blizu kataloske vrednosti mojeg vozila a meni sad ostaje dugo cekanje na nase sudove i priznavanje ostete. dali mi pomaze da radim optiku bez prethodne izmjene letve volana i dali je sta drugo moglo da nastrada osim navedenog. hvala

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba utvrditi činjenično stanje a to znači obaviti pregled vozila i točno otkriti na čemu su nastale deformacije . Iste su mogle nastati na ovjesu ili na upravljačkom mehanizmu . Nakon toga treba deformirani dio doraditi ( ispraviti ) ili zamijeniti . Tek tada ima smisla raditi optičko podešavanje geometrije ovjesa .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 1,9 TD - NE DOLAZI GORIVO DO PUMPE ?

Datum objave: 02.01.2013 16:11:28
Slika
PITANJE:

Pitanje vezano za peugeot 406 1.9 td. Novi fazni remen, auto 100% u fazi, Ne dolazi mi gorivo do boschpumpe i nemogu upaliti auto. Ona mala pumpica je skinuta kao jaje okrugla. Možete li mi pomoći? hvala

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba ispitati ispravnost filtera goriva, ispravnost cijevi dovoda goriva, ispravnost cijevi odvoda goriva prema rezervoaru , prisutnost zraka u gorivu . Najbolji način da to ispitate je da spojite dovod i odvod goriva ( pomoću kratkih cijevi ) u jednu posudu u koju ćete staviti 3 do 4 litre dizel goriva . Iz te posude će pumpa brzo povući gorivo i motor će upaliti . Ako na taj način motor ne upali onda je neispravna pumpa . Ako motor upali , tada trebate tražiti uzrok i kvar na sustavu dobave goriva i to od rezervoara do visokotlačne pumpe.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,9 TDI PD - NAJOPASNIJA CRVENA LAMPICA ?

Datum objave: 01.01.2013 15:19:06
Slika
PITANJE:

P0ŠTOVANJE. VLASNIK SAM GOLFA 5 1.9 TDI 77KW.6 BRZINA. AUTO JE PREŠAO 113.000KM PRIJE DVA MJESECA SAM RADIO SERVIS MJENJAO ULJE I FILTERE I OD TAD SAM NAPRAVIO 1500KM. DESILA MI SE STVAR DA JE AUTO OSTAO BEZ ULJA U MOTORU NIJE MI SE BILA UPALILA ŽUTA UPOZORAVAJUĆA LAMPICA,VEĆ ODMAH CRVENA I JA SAM NAPRAVIO SA UPALJENOM LAMPICOM 3KM.DA BI DOŠAO DO SERVISA KOJI MI JE I MJENJAO TO ULJE ALI NA PUTU MI JE AUTO STAO I KAD SAM GA ODŠLEPAO U SERVIS ULJE JE ISCURILO NA FILTER ZA ULJE DALI SE FILTER MOŽE SAMO TAKO ODVRNITI POŠTO MAJSTOR KAŽE DA JE ON DOBRO ZATEGNIO TAJ VIJAK.MOTOR SE NEMOŽE POKRENITI KAD SE UBACI U 5 BRZINU ZABLOKIRAN JE. DALI MI JE ZARIBAO MOTOR I ŠTA DA SAD RADIM DALI DA RADIM GENERALKU ŠTA BI SVE MORAO ONDA RADITI U TOM SLUĆAJU I KOLIKO BI TO OTPRILIKE KOŠTALO ILI DA KUPIM POLOVNI MOTOR. DALI JA SAM SNOSIM ODGOVORNOST ILI JE GREŠKA SERVISA ŠTO SAM OSTAO BEZ ULJA PA MI ZARIBAO MOTOR POŠTO JE BILO EVIDENTNO DA JE ULJE ISCURILO IZ FILTERA ULJA .MOLIO BI ZA SAVJET ŠTA MI JE RADITI POZZZZ

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu u motoru je nastalo oštećenje ( zaribavanje ) zbog toga što ste vozili dok je bila upaljena crvena lampica za tlak ulja u motoru . Kada se upali spomenuta lampica , motor treba istoga časa ugasiti i nikako ne paliti dok ga ne pregleda stručnjak . Da li je filter od ulja bio otpušten ili nije , ne bih komentirao jer to nije toliko bitno . Bitno je ono što sam već rekao da svaki vozač treba znati da se motor mora odmah ugasiti kada se upali bilo koja crvena lampica . Isto tako svaki vozač treba jednom tjedno obaviti kontrolu nivoa ulja u motoru i kontrolu nivoa rashladne tekućine . U ovom slučaju treba najprije otvoriti motor i defektirati oštećenja . Nakon toga s emože točno znati cijena popravka . Moguće je da oštećenja nisu toliko velika . Za detaljnije informacije možete me dobiti na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN ZX 1,4 i. - BENZIN RAZRIJEĐUJE MOTORNO ULJE ?

Datum objave: 31.12.2012 14:12:48
Slika
PITANJE:

Postovani, imam kvar na autu citroen zx 14.i benzin. Naime brzo mi svijecice maste i onda benzin se uljeva u karter motora. Zamijenio sam svijecice i ulje u autu, pa nakon nekoliko dana mi se isto ponovilo. Ako mozete da mi odgovorite mnogo bih mi znacilo. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Točan uzrok se može znati nakon kompletne dijagnostike motora . Sada mogu jedino prema Vašem opisu navesti moguće neispravnosti a to su : mehaničko stanje motora ( faza , kompresija, propuštanje na ventilima, propuštanje na usinom kolektoru ) , regulator tlaka goriva, nečisti injektori, senzor radilice, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage, EVAP ventil rezervoara, mjerač mase zraka, lambda sonda, električna instalacija motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,5 TDI ALLROAD - MOTOR ODJEDNOM NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 31.12.2012 13:59:11
Slika
PITANJE:

Poštovani gos. Meić.Imam problem sa paljenjem navedeni automobil je audi A6 Allroad 2.5 tdi 132 kw 01 god.problem mi se dogodio neki dan,navečer sam normalno došao autom kuči i sve je bilo ok,sljedeče jutro auto više ne pali,vergla kao da nema goriva,provjerio sam dovod goriva,grijače sve ok.skinuo sam lajtunge sa dizni i čini mi se da slabo baca gorivo,kad začepim lajtung prstom nema nikakvog pritiska,imate kakvu ideju št da radim.hvala

ODGOVOR:

Kod ovoga vozila ne možete nešto puno napraviti bez servisne logistike i dijagnostike . Moguće neispravnosti su : akumulator , elektropokretač ( veliki pad napona prilikom startanja ) , sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer, ključ, elektromagnetska antena , kontakt brava ) , zrak u sustavu goriva, relej dobavne pumpe, senzor radilice, električna instalacija motora, visokotlačna pumpa, ECU centrala , mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 1,9 TDI - POVEĆANI LERGAS ?

Datum objave: 29.12.2012 18:52:30
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine! Imam audi b4 1.9 tdi...problem ler gasa.svaki put kad upalim bio topal ili hladan digne obrtaje na 1050 okretaja nakon 10 min ih spusti na 900,jedino kad je topal kad upalim digne obrtaje na 900 pa nakon 10 sekundi opet ih digne na 1050....gdje da tražim problem,koji bi mogo bit uzrok ovome...Dali je uzrok u lošoj boš pumpi ili je problem u senzoru kojem...kompresija je loša,ali kad bi napravio poštenu generalku motora dal bi se to popravilo ili bi ostalo isto... Hvala !!

ODGOVOR:

Motor može imati povećani broj okretaja na leru zbog slijedećih mogućih neispravnosti : senzor temperature motora, senzor pedale gasa, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, dize, solenoid vremena ubrizgavanja goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, ECU centrala motora . Nemojte ništa mijenjati dok dijagnostikom točno ne defektirate neispravnost .

na vrh Povratak na vrh

SSANGYONG KYRON 2,0 CRDI - NEMA SNAGE, SVIJETLI CHECK ENGINE ?

Datum objave: 29.12.2012 11:59:41
Slika
PITANJE:

Postovani, Prije par godina sam na osnovu vaseg savjeta rijeio problem sa "Ssanyong Kyron". Tada se permanentno palila "motorchek lampica", i auto bi preslo na notlauf. Kod ponovnog starta sve bi bilo normalno kratko vrijeme, i ponovo chek lampica.Tada su u pitanju bila dva "lade druck reglera,ventila". Sada je nesto drugo: naime auto odmah na stertu nema snage, ne vuce, i nakon par metara pali "chek lampicu". Ali kad prebacim na 4x4 sinhro, onda ide prilicno dobro. Nemogu da rijesim ovaj problem. Ssangyong Kyron,diesel,dva litra motor,4x4,2005 godina. Veliko hvala

ODGOVOR:

Odgovor koji ću dati će biti opširan jer se točan uzrok može znati tek nakon dijagnostike motora . Moguće neispravnosti zbog kojih motor nema potrebnu snagu su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, začepljenje na usisnom kolektoru, začepljenje u auspuhu ) , zrak u sustavu goriva, filter goriva, nečist rezervoar, senzor pedale gasa, dize, EGR ventil, MAF senzor, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor bregaste osovine, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

LADA 2.101 1,2 S - NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 28.12.2012 18:14:41
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem odnedavno vozilo Lada 2101, 1.2 motor iz 1977. god. Vozilo je dugo bilo u garaži i slabo voženo iako ima dosta godina, problem koji mi se javlja jest slijedeći: dok je bilo toplije vozilo je palilo ono iz drugog trećeg puta i pri tome uredno vergla ali teško sastavi, kad upali radi bez problema uz malo pucketanje prilikom davanja gasa. Promjenio sam svječice, filter goriva, pumpu goriva, razvodnu kapu i kablove na njoj, platine, novi akumulator je u vozilu i sad kad je zahladnilo neće nikako da upali, vergla bez problema, hoće motor da iskoči ali nikako da sastavi pa me zanima do čega bi moglo biti. Pozdrav

ODGOVOR:

Napravite slijedeće ( ako znate ) : podesite ventile, provjerite fazu motora i razvodni lanac, izmjerite kompresiju ( treba biti veća od 9 bara ) , podesite predpaljenje na 7° prije GMT, provjerite da je dobra iskra na svjećicama, provjerite da u karburatoru ima goriva . Upalite motor, zagrijte motor , podesite karburator . Ugodna vožnja .

na vrh Povratak na vrh

SMART FOR TWO 0,6 i. - LOŠ RAD MOTORA I NAKON POPRAVKA ?

Datum objave: 28.12.2012 23:09:29
Slika
PITANJE:

Poštovani,imam smarta iz 2001 g.auto je dobar međutim pali mi se zuta lampica od motora a prije nego sta se upali auto malo zadrhti kao da ce se ugasiti,otisao sam elektricaru koji ga je spojio na komp i pokazalo je sondu na auspuhu,zamjenili smo je no nije bilo ipak to,pitam gsp.Horvata koji samo popravlja smart on mi kaze da je klapna na usisnoj grani koju smo promjenili,malo mi je kao bolji otkad mi je klapnu promjenio ali kada stanem s autom nakon voznje na semafor on zadrhti kao da ce se ugasiti i onda se upali lampica,primjetio sam kada mu malo gasa drzim da se onda necu upalit lampica,unaprijed vam hvala na odgovoru vise sam lud i nervozan,hvala lijepa

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogu navesti više mogućih razloga zbog kojih se pali kontrolna lampica motora i zbog kojih loše radi na leru . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , senzor temperature motora, aktuator minimuma, senzor položaja zaklopke snage, električna instalacija i konektori motora ( pad napona ) , EVAP ventil rezervoara, lambda sonda , tlak goriva, nečisti injektori, senzor radilice, ECU centrala. Detaljnim i stručnim ispitivanjem svih komponenata koje sam naveo, može se otkriti kvar , predložiti rješenje i otkloniti kvar / kvarovi .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,9 D CDTI - KOJI VENTIL DA KUPIM ?

Datum objave: 28.12.2012 07:14:01
Slika
PITANJE:

astra gtc disel 2007 žuta lampica s ključem se pali u tre nutku kad se stisne gas u vožnji za par sekundi on radi tj vozi normalno kompjuter u opelu kaže ventil za regulaciju pritiska turbine u italiji opel servis traži taj ventil ali kompjuter daje 2 ventila pod tim imenom 97219155 i 97288249 koji ventil da tražim pozdrav i hvala na odg.

ODGOVOR:

Najbolje bi bilo da Vi ne tražite nikakv ventil nego da na osnovu dijagnostike sve obavi servis . To znači servis treba obaviti točnu defektažu , ugradnju ventila i otkloniti kvar . Ako kvar ne bude otklonjen Vi niste dužni ništa platiti . Ako sami nabavljate spomenuti ventil, može se dogoditi da krivo kupite i na kupljeni dio nemate garanciju . Osim toga može se dogoditi da nakon ugadnje ventila ne bude otklonjen kvar .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - TEŠKO PALI I NEMA SNAGE ?

Datum objave: 27.12.2012 10:59:14
Slika
PITANJE:

Postovanje!Molio bi vas ako mi mozete pomoci sa odgovorom,imam vectru 97g dizel motor 2,0di.60kw Naime o cemu se radi motor mi nije htio paliti pa mi je majstor rekao da je bos pumpa,kupio sam drugu postavio majstor i sada mi u hladnim danima teze pali i motor se trese dok neuhvati a poslije na leru normaln radi ali greska je slijedeca,auto mi u voznji na 2000-2200 obrtaja jednostavno izgubi snagu i nevuce vise,tada pustim gas i ponovo lagano dam tada opet pocne vuci do tih obrtaja i tada opet gubi snagu jednostavno ne prima gas,pitao sam doticnog majstora o cemu se radi i rekao mi je da je greska do bos pumpe jer mu izbacuje gresku P1220 da ta pumpa koju sam donio da nije sto posto ispravna,ja mislim da nije to istina jer prije same promjene bos pumpe mjenjo mi je instalaciju motora jer je rekao da je instalacija pa onda bos pumpa i na kraju potrosio novac a auto mi neradi kako treba pa vas molim da mi velite sto bi moglo biti i bos pumpa je 0440504002 a takva se pumpa nemoze reparirat jer koga got sam pitao svi mi rekli da se ta pumpa ne reparira pa vas molim koja bi bila zamjenska i koji broj pumpe bi pasao da netreba opet mjenjat zbog nje instalaciju ili kompjuter,Hvala na odgovoru i sretne blagdane vam zelim

ODGOVOR:

Prema podacima koje ste naveli , visokotlačna pumpa se može reparirati . Međutim u ovom slučaju treba najprije utvrditi da li je uzrok pumpa ili nešto drugo . Ostale moguće neispravnosti su : filteri, nečist rezervoar, senzor pedale gasa, dize, mjerač mase zraka, regulacioni ventil turbine, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor radilice, djelomično začepljenje auspuha, električna instalacija motora, upravljački modul visokotlačne pumpe, mehaničko stanje motora . Kao što vidite potrebno je potpuno točno defektirati kvar , predložiti rješenje i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh