Danas je: 22.07.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

TOYOTA COROLA 2,0 D-4D - NEMIRNO RADI I PREKIDA ?

Datum objave: 24.02.2012 19:01:57
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam TOYOTU COROLLU 2.0D4D 85kw 2005g. auto je prešao orginalnih 270.000km. Radi mi u leru nekada malo nemirno i dobro ide dok je hladan, kad se zagrije blizu radne temperature cuka i nema gasa do 2100-2400 okretaja nakon tih okretaja ide odlično i tako u svakoj brzini. Molim za savjet. Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba napraviti detaljno ispitivanje i test motora a mogući uzroci su : nečist rezervoar, filteri, senzor temperature motora, zrak u sustavu goriva, dize, senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, EGR ventil, MAP senzor, sustva za regulaciju turbine, mehaničko stanje motora, električna instalacija, Visokotlačna pumpa .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO MATIZ 1,0 i. - PROBLEM S OKRETAJIMA MOTORA ?

Datum objave: 23.02.2012 22:47:52
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, Daewoo Matiz 2002.g. ima problem sa okretajima na leru. Naglo skoči, pa se vrati. Nitko od "stručnjaka" kompjuterskm dijagnozom ne može točno reći što bi moglo biti. Jel motorić ler gasa, jel MAF senzor ili nešto treće. Oni bi redom mijenjali stvari dok ne nađu što ne valja. Očigledno je da je greška u doziranju smjese zraka i goriva, ali nisam stručnjak, pa pitam Vas. Hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Točan uzrok što je neispravno mogu navesti nakon pregleda vozila. Tada se može znati i cijena popravka. Nitko ozbiljan Vam bez testiranja motora i ispitivanja pojedinih komponenata ne može reći što je neispravno i cijene materijala i rada . Ovom prilikom bih mogao nabrojiti dvadesetak mogućih uzroka ali od toga Vi ne bi imali koristi . Zatražite da Vam stručnjak servisa pregleda motor i da točno navede cijenu popravka . To je uobičajeni postupak i vjerujem da takav servis postoji u Vašem gradu .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,5 TDI QUATTRO - PUNO TROŠI , TEŠKO PALI ?

Datum objave: 23.02.2012 22:37:11
Slika
PITANJE:

pozdrav uvazena gospodo,imam problam kod Audi A6 2.5TDI Quatro ima potrosnju 15 litara i ima problem sa jutarnjim palenjem dugo vergla i u vise slucajeva i neupali.Auto nema starta do 2000 obrtaja. Ja sam skidao pumpu pregledao je Boshista zamjenio set gumica u njoj i opet isto,dizne su isto uredu.pumpu sam ugradio na -3,5 stepeni.Neznam sta vise da mu radim, stoga bio bih vam zahvalan na savijetu.

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila je vrlo složen i zahtijevan . Nije moguće bez stručnog znaja i odgovarajuće servisno dijagnostičke opreme otkriti a nakon toga i otkloniti pojedine kvarove. Navesti ću moguće neispravnosti : mehaničko stanje motora , filteri, senzor pedale gasa, MAF senzor, regulacioni ventil turbine, sustav za regulaciju tlaka turbine, turbina, MAP senzor, EGR ventil, začepljenje auspuha, regulator količine goriva, senzor položaja pumpe, visokotlačna pumpa, ECT senzor, CKP senzor, električna instalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 i. 16V - VOZILO BJEŽI U STRANU ?

Datum objave: 22.02.2012 22:36:47
Slika
PITANJE:

Postovani imam problem sa selenima na ford escortu 1.6 16v ,naime desavalo mi se da prilikom kocenja da auto vuce nesto malo u desnu stranu i ustanovljeno je da su seleni losi. Kupio sam nove i zamjenio ih kod lokalnog mehanicara ali sad nakon toga auto uzasno bjezi po cesti tj. pri dodavanju gasa vuce u desno a pri kocenju u lijevo i uzasno je nezgodno za voziti a uz brdo pogotovo,vizualno nisam primjetio nista neobicno na selenima i dobro su upresani na vilicu ,sve se cini ok. Jel moguce da su stvarno tvornicki losi kao sto me ovaj uvjerava ili je problem u necem drugom? Cak i jedan koji je na oko izgledao mekan smo uzeli druge marke duplo skuplji i nista nije pomoglo. Da napomenem da je prije prakticki bilo zanemarivo oko zavlacenje u stranu pri kocenju i nakon stavljanja novih je auto prakticno neupotrebljiv,nije mi jasno da stari i raspadnuti seleni mogu biti bolji od novih ma kakvi god ovi bili.

ODGOVOR:

Niste odradili sve radove do kraja i po pravilima struke. Sigurno postoje još neka istrošenja na ovjesima, amortizerima, hvatištima . Kada se otklone sve neispravnosti , obvezno treba obaviti i podešavanje geometrije ovjesa .

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - VODIK U AUTOMOBILU ?

Datum objave: 22.02.2012 18:40:48
Slika
PITANJE:

Poštovani interesira me vaše mišljenje o autima koji voze na HHO.Dali se stvarno može toliko uštedjeti na gorivu(navodno čitam do 60&)ili je to samo prazna priča.Imam staroga kadeta u kojeg bi to ugradio ali se bojim da ne bacim pare uludo.Vidim da se u sve živo razumjete što se tiče mehanike.Interesira me vaše mišljenje o vožnji na vodik,te bih bio jako zahvalan da mi date pravilan odgovor.Pozdrav.

ODGOVOR:

Sve što ste pročitali u vezi vodika i isplativosti za Vaše vozilo slobodno zaboravite jer to nije tako . Pogon motora vodikom je moguć na dva načina i to pomoću gorivih čelija , vrelim izgaranjem ili hladnim izgaranjem . Kod vrelog izgaraja čisti vodik reagira s kisikom zrakau, pali se i stvara toplinsku energiju koja se pretvara u mehanički rad . Hladno izgaranje se događa u gorivoj čeliji u kojoj se stvara kontrolirana reakcija spajanja vodika s kisikom , pri čemu nastaje električna energija. Dobivena električna energija se koristi za pogon elektromotora. Treći način dobivanja vodika je pomoću elektrolize vode. U tu svrhu se koristi istosmjerna struja koja razdvaja vodu na vodik i kisik . U ovom procesu su potrebne velike količine primarne energije za dobivanje vodika. Čisti vodik se mora čuvati u specijalnim spremnicima koji zauzimaju mnogo korisnog prostora vozila a istovremeno smanjuju korisnu nosivost vozila. Nije moguće u kratkom opisu detaljno objasniti postupke dobivanja vodika jer je sam proces vrlo kompleksan . Možete li reći  za koji od navedenih postupaka ste saznali da se može koristiti u Vašem vozilu ?

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A KLASSA W 168 1,6 i. - POMOĆ OKO VOZILA ?

Datum objave: 22.02.2012 17:26:41
Slika
PITANJE:

Imam mer.a.klass.w168 1.6i 98g.zelio bih v as zamolit ako mi mozete pomoc oko mog problema. auto mi ukruti volan kada do kraja namotam volan i to kad stoji ilil kad lagano vozim.maistor mi je gledao dijagnostiku i pise da je fela na brzini i lambi sondi ,smjesi i previse trosi oko 16l po gradu a na otvorenome 6l. pozdrav tomislav

ODGOVOR:

Iz Vašeg opisa već vidim da Vi znate što je neispravno na Vašem vozilu jer ste naveli senzor brzine vozila i lambda sondu . To sve vam je rekao Vaš majstor koji je pregledao vozilo . Na Vašem mjestu bih poslušao i obavio popravak na vozilu . Ukolko ne vjerujete stručnosti i dobronamjernosti Vašega majstora , tada bih zatražio još jedno stručno mišljenje . Ovom prilikom nema nikakvog smisla da navodim moguće greške volana i velike potrošnje goriva jer bih mogao navesti trideset i više mogućih grešaka a to Vama ne pomaže samo bi Vas još više zbunilo .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i.16V - ZAŠTO NE PALI KADA JE HLADAN ?

Datum objave: 21.02.2012 13:17:00
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Posjedujem Renault Megane 1,6 16V 2001. godine sa ugrađenim plinom. Prešao je 196 tisuća km. Pojavavio mi se problem sa paljenjem kada je motor hladan. Kada ga palim moram barem 10 tak puta kratko zaverglati da bi motor upalio. Kada upalim motor cijeli dan auto radi bezprijekorno i pali savršeno. Vozio sam auto u servis "Auto Krešo" u Osijeku gdje su ga cijelog pregledali, napravili dijagnostiku, pregledali kompresiju, satima ispitivali i tražili grešku i nisu ustanovili u čemu je problem. Kažu da je motor odličan i da im nije jasno kako neće ujutro da upali. Nakon toga odvezao sam auto u Renaultov servis u Vinkovcima gdje su mi promijenili motorić ler gasa, svjećice i dizne međutim motor i dalje ujutro ne hladnoći ne pali. Odvezao sam auto u servis za auto plin gdje mi je majstor napravio servis plinskih instalacija i rekao mi je da problem nije u plinskim instalacijama. Napomenuo mi je da bi problem možda mogao biti u senzoru pumpe goriva kojem je funkcija da prije paljenja motora stvori određeni tlak u pumpi goriva jer je sličan kvar imao sa jednom "Lagunom". Kod Lagune taj se senzor nalazi u vratima sa vozačeve strane, a reagira čim se vrata otvore. Stoga Vas molim da mi odgovorite ako možete da li se i kod Megana taj senzor nalazi u vratima ili negdje drugdje. Da li je moguće da je u pitanju senzor pumpe goriva ili po Vašem mišljenju može biti i neki drugi problem. Srdačan pozdrav!

ODGOVOR:

Sve što ste naveli su samo nagađanja i teoretiziranje . Da to nije tako već bi imali riješen problem s paljenjem hladnog motora . Djelatnicima servisa ne mogu ništa zamjeriti jer su se trudili samo što nakon toga nedostaje rezultat . Ovom prilikom neću nabrajati još dvadesetak mogućih razloga jer od toga Vi ne bi imali koristi . Navesti ću samo dva osnovna razloga radi kojih motor ne pali a to su : sustav za stvaranje iskre na svjećicama i sustav dobave goriva . To znači da u momentu kada motor ne može upaliti nema iskre na svjećicama ili nema goriva na injektorima . Osnovni zadatak servisa je da utvrdi koji od dva sustva nije ispravan . Nakon toga se ispituju sve komponente sustava koji je zakazao . Ako ne nađete rješenje javite se .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - ŠTO LUPA ?

Datum objave: 20.02.2012 22:51:44
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine meiću. Vozim forda mondea 2,0 tdci 85.kw 2002 god.auto je prešao 120000.tkm. i mogu reći da sam do sada bio jako zadovoljan uz redovnu izmjenu ulja,filtera i tako par sitnica potrosnih materijala. No prije odprilike mjesec dana pukla mi je feder opruga na prednjem amortizeru,što sam ja smatrao pomalo normalnim za te kilometre te sam narucio i promijenio sva 4.amortizera i opruge i odbojne gume u kompletu sto mi je bilo prvo vece ulaganje u njega.Sad mi se pojavilo neko lupkajne u oba trapa pogotovo kada se vozim manjom brzinom po rupavoj cesti,neravninama ili pri silazenju sa asvalta na prtenjak,lupkanje se osjeti kod svakog takvog prelaza bas u oba trapa na amortizerima pa me zanima mozete li mi nesto konkretno reci u cemu bi mogao biti problem.Majstor kaze da je podvozje u redu mada ja nemislim tako jer da je sve u redu nebi lupalo jos jedanput vas molim za savjet ako je moguce unaprijed hvala lijep pozdrav Mario

ODGOVOR:

Vašim dugačkim opisom ipak niste vjerodostojno opisali karakteristike i zvuk lupanja . Zato mogu dati opčeniti odgovor . Lupati mogu : selen blokovi ovjesa, kuglasti zglobovi, potporne spone, spone balans štange, dijelovi upravljačkog mehanizma , amortizeri . Pregledom Vašega vozila mogu točno navesti što lupa i odmah predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 D - MOMENTI PRITEZANJA VIJAKA GLAVE MOTORA ?

Datum objave: 20.02.2012 17:47:09
Slika
PITANJE:

postovanje imam par pitanja za vw golfa 2 1985 godina dizel 40kw zanima me koliki je moment stezanja glave i vijaka na klipnjaci

ODGOVOR:

Vijci klipnjača se zatežu : 32 Nm, 65 Nm . Vijci glave : 40 Nm, 60 Nm, +180°, upaliti motor da se zagrije na 50°C , +90° , napraviti 1.000 km , +90° . Nadam se da ste razumijeli .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,9 TDI - NE MOŽE VIŠE OD 120 KM/H ?

Datum objave: 20.02.2012 17:20:42
Slika
PITANJE:

poštovani, imam jedan mali problem sa svojim golfom 5, 1,9 tdi naime auto je 2004g i ima 54tkm, nedavno mi se pojavio problem na autoputu da auto ne ide preko 120kmh nakon razgovora sa svojim mehanicarom pokusao sam ga propuhati odnosno razvlaciti sve brzine do kraja na autoputu i nakon toga mi se cinilo ok, sve dok nisam krenuo za njemacku i opet isti problem na pola puta sam morao ugasiti i onda je sve bilo ok... ja sam 2 vl vozila i sve je bilo uredno servisirano prije mene i tako ce biti ubuduce... o cemu bi se mogle tu raditi? dali je turbina prljava, pokvarena, dali treba filtere promijeniti...auto se vozi normalno odnosno polako jer se do posla vozim 5km i nemam ga gdje "klati" sve i da hocu... sta mi je raditi... Hvala

ODGOVOR:

Uzroci radi kojih je motor ostao bez snage nije servis ili servisiranje nego nešto sasvim drugo . Moguće enispravnosti su : senzor tlaka zraka, ventil za rasterećenje turbine , regulacioni ventil turbine, sustav za regulaciju tlaka turbine, mjerač mase zraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, EGR ventil, ECU centrala, filteri, pojedini snzori motora, električna instalacija, ostale netipične greške. Naravno da sam nabrojio mnogo toga jer jedino to mogu u ovome momentu. Točan odgovor se može dati nakon  pregleda i ispitivanja pojedinih dijelova i sklopova neposredno na vozilu . Nakon takvog pregleda navedem i cijenu poravka . Obavite stručni pregled vozila i otklonite kvar . Ako ne uspijete , javite se opet .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 i. - ZAŠTO SE PRAZNI AKUMULATOR ?

Datum objave: 20.02.2012 07:58:27
Slika
PITANJE:

Ljubazno Vas molim za pomoć savetima.Evo mojih par problema na vozilu peugeot 307,1.6 109 ks,verujem da mi možete pomoći.... 1.Upozorenje battery charge fault se pojavljuje povremeno i nakon stavljanja novog akumulatora,auto i odlično puni,sva merenja akumulatora ukazuju da je perfektan,ali ipak se akumulator pre par dana iznekog razloga dopola ispraznio nakon pokušaja da startujem motor pri čemu nije verglao već se samo čulo jedno "tak". Nakon par dana auto ponovo nisam mogao upaliti,nema verglanja,bez problema upalio sa kablovima,merenja pokazala da je akulator pun... Nakon toga sam po savetu električara i ljudi iz akumulator servisa zamenio automat anlasera i četkice(i stare su bile ok).Da li je moguće bilo da upozoravajuća lampica sa akumulatorm na displeju gori usled problema sa anlaserom? 2.Ne mogu daljincem da zaključam i gepek,a praktično mi je tokom vožnje sve vreme otvoren!? Hvala.

ODGOVOR:

Navedeni natpis se upali kada u jednom momentu nastane stanje kada napon kojega stvara alternator u granicama od 13,6V do 14,8 V . Ako se nakon kratkog vremena akumulator isprazni to je znak da neki od mnogobrojnih električnih potrošača na vozilu vuče veliku struju iz akumulatora i na taj način ga prazni . Naravno da se to stanje mora ispitati, otkriti koji je to potrošač i otkloniti uzrok . Kontrolna lampica akumulatora se ne pali kada je neispravan elektropokretač nego kada je neispravan alternator . Problem koji imate s bravicom prtljažnika  može nastati radi kvara same bravice ili radi kvara aktuatora bravice .

na vrh Povratak na vrh

NISSAN MICRA 1,3 i. - NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 20.02.2012 15:09:50
Slika
PITANJE:

Poštovani. Imam micru nissan iz 1997 godine i ne može upalit. Motor normalno "vergla". Napominjem da sam ga normalno upalio i nakon desetak minuta vožnje sam ga ugasio, te nakon pet minuta više ga nisam uspio upaliti. S poštovanjem. Dinko Grković

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : sustav paljenja ( akumulator, elektropokretač, svjećice, bobina, senzor radilice, elektronika paljenja ) , sustav dobave goriva ( filteri, tlak goriva, injektori , regulator tlaka goriva, ECT senzor, MAP senzor, senzor radilice, senzor položaja zaklopke snage, ECU centrala, mehaničko stanje motora ( faza , kompresija ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,7 DTI - POVEĆAVA SE NIVO ULJA ?

Datum objave: 18.02.2012 18:06:37
Slika
PITANJE:

Postovani! imam problem sa opel astrom g 1.7 dti isuzu 2000god. od pre pet dana se pojavilo nezno i glasno zujanje, u toku voznje. Pali perfektno i na najvecim minusima i sa relativno losim akumulatorom. na leruod 850 obrtaja se ne cuje nista , ali prilikom dodavanja gasa se cuje zujanje i to dodavanjem gasa se i zujanje pojacava, kao fen za kosu. A i po pocetku zime mi se pocelo desavati da gubim antifriz u posudi, na 200-300 km. dolivam 1l. ne podize nivo ulja na meracu isto kao i prilikom sipanja, to redovno kontrolisem i sve ja ok. ne curi nigde uverio se, probao da na radnoj temp.legnem ispod auta i nista.primetio sam da pre palenja ujutro nema tecnosti u boci ali posle nekoliko minuta rada pojavljuje se tecnost.prvi kvar koji sam imao sa masnom posudom za antifriz mi je majstor uklonio stezanjem ili dotezivanjem glave cini mi se i od tada posuda mi je ok.Presao sam od februara 2011god do sada 26000 km.i zupcasti kais jos nisam zamenuo, ulje sam vec dva puta menjao u toj kilometrazi i bas vodim racuna o njoj. ne trosi puno, ne prelazi 5,5l -100km. veoma ocuvan auto i pazen al mi pomozite u resavanju ovog problema. POSTAJEM VEOMA SUMNJICAV PREMA OVIM NASIM LOKALNIM MEHANICARIMA. Pomozite molim vas sto pre ! S postovanjem ! Boris iz Kikinde - Vojvodina

ODGOVOR:

Sve što ste napisali ukazuje na mehanički kvar motora a Vi to još niste prepoznali . To se može zaključiti jer ste naveli da se povećava nivo ulja u karteru i da morate nadolijevati rashladnu tekućinu . Rashladna tekućina ulazi u karter . Uzrok je brtva glave ili sama glava motora. To stanje morate odmah rješavati da se ne dogodi teži i skuplji kvar . Zvuk zujanja za sada zanemarite dok ne uredite glavu motora . Zatražite mišljenje uvaženog servisa , navedite im sve pojedinosti .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,8 S - PROBLEMI S MOTOROM , IZGUBI SNAGU ?

Datum objave: 18.02.2012 16:13:13
Slika
PITANJE:

Dobar dan poštovani gospodine,imam problema sa vozilom AUDI 80 1,8 S jaje,55kw,1760 cm/3,1989 god.U vožnji ponekad neprimi nakratko gas,vozeči uz uspon duže vremena, vozilo zna da stane,izgubi snagu,na izduvnu cijev crn dim pri davanju gasa u mjestu i na kraji se desi da neče da upali.Kad malo stane,ohladi normalno se ponaša kao da ništa nije bilo.Neki dan u gradu stao i neče da upali,na svečice ne baca iskru,u razvodnik lagano udarin nekig metalom,vozilo upali ,kao da ništa nije bilo.Odah sam zamjenio razvodnik,vozilo testirao na kraćoj relaciji 15 km.Primjetio sam da pri davanju i oduzimanju gasa ima neki prelaz,kao da vozilo odma neprimi gas nakratko.Uz uspon magistralnom cestom sam se kretao nekih 6 km i ništa nisam primjetio negativno na vozilu. Prijatelju,neznam trebam li još išta poduzimat na vozilu. Pozdrav....!

ODGOVOR:

Prema vašem detaljnom opisu mogu postojati više mogućih neispravnosti . Zato ću navesti po redu što treba ispitati a to su : mehanički uzroci motora ( faza motora, kompresija, prirubnica karburatora, brtva usisne grane ) . sustav dobave goriva ( nečist karburator, neispravan karburator ) , sustav paljenja ( ispravnost razvodnika paljenja, senzor radilice, visokonaponski kablovi, svjećice, razvodna kapa, rotor, električn ainstalacija motora, točno podešen kut predpaljenja ) . Pregledajte sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,4 i. - LAMBDA SONDA I POTROŠNJA ?

Datum objave: 18.02.2012 14:26:27
Slika
PITANJE:

Postovanje gosp. meic mnogo ste mi pomogli oko termostata na kombiju t2 posto pokusavam biti sam svoj majstor koliko mogu a moje pita je. Posto sam izvadio katalizator iz golfa4 1.4 a vi ste mi rekli da bi mozda mogla biti veca potrosnja benzina zbog neispravnosti lambde sonde sta mi je uraditi po pitanju toga zamijeniti sonde ili sta drugo jer sam vec primijetio da mi je potrosnja veca puno pozdrava i zelim vam uspjeh u radu

ODGOVOR:

Lambda sonda se ne mijenja na pamet nego se prije toga obavi potrebno ispitivanje motora i pojedinih komponenata . Mogući uzroci radi kojih ne radi lambda sonda su : loše svjećice, probijanje visokog napona, loši ili nečisti injektori, loša brtva usisnog kolektora, lošija kompresija na jednom od cilindara, preveliko vrijeme ubrizgavanja goriva . Tek na kraju ću spomenuti lambda sondu . To znači ako postoji bilo koji uzrok koji može blokirati lambda sondu isti treba otkloniti . Ako se to ne napravi ni nova lambda sonda neće raditi .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,6 i. - LOŠE RADI NA BENZIN I NA PLIN ?

Datum objave: 18.02.2012 14:08:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam audi a4 1.6 95 godište sa ugrađenim plinom. Imam problem da mi divlja gas.Čok mu se sam od sebe pali pa kad prijeđem 2500 obrtaja on se digne na 3500 i jedino da ga ugasim moram stisniti gas da prijeđe 5000 obrtaja i onda počne padati gas ali s time da puca na auspuh tj. zbog nedovoljnog izgaranja se dešava. Tako mi i u vožnji puca i divlja i na plin i na benzin. Očistili smo zaklopku gasa sa motoričem ler gasa. Spojio sam ga na kompjuter obrisao sam 14 grešaka koje je imao radio je dobro jedan dan i opet ponovo ista prića. Promjenio sam mu i indikator temerature ni to nije pomoglo. Pitanje je što bi još moglo uzrokovati te probleme?

ODGOVOR:

Sada kada ste obrisali greške s memorije računala ponovo očitajte snimljene greške . Ali za razliku od prije očitane greške nemojte brisati nego obavite zamijenu ili doradu neispravnih dijelova . Uglavnom morate postići da su sve greške sustava ubrizgavanja , sustava paljenja i mehaničkog sustava motora otklonjene . Tada će motor dobro raditi i na benzin i na plin .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TD - LOŠE GRIJANJE ?

Datum objave: 17.02.2012 16:52:35
Slika
PITANJE:

Zabok, 14.02.2012. Poštovani, posjedujem VW Passat 1,9td 92god. i imam problema sa grijanjem kabine,ne uključuje mi se ventilator na hladnjaku i crijevo koje ide iz hladnjaka do pumpe je stalno hladno, a temparatura na instrument tabli je konstantno na 100C; juče sam ispitao temparaturu rash.tekućine sa profi digitalnim instrumentom i u posudi je temp. bila 89,9C, a na inst. tabli je pokazivač bio na 80C. Prošle godine sam mijenjao motor i kiler u kabini, te sam tom prilikom vidio da je kompletna spužvica na preklopkama sprhla, i ja sam nalijepio spužvicu koja se meće ispod laminata. Prošlu zimu sam imao grijanje po ljeti hlađenja ali sada imam mlačni zrak (iako su crijeva do kilera vruća,ja se smrzavam, ponovno mi ventilator izbaci komadićke spužvice iako sam sve kanale očistio i oprao, tako da smatram da je i ova spužvica izgorila i nema funkciju. Pitam Vas kakvu spužvicu da nalijepim ili nešto drugo na preklopke i zašto su prekolopke šuplje sa okruglim rupama kad ionako preko njih dolazi spužvica koja bi ih trebala zatvoriti i usmjeravati topli ili hladni zrak u željenom smjeru. Još jedno pitanje vezano je za gubitak rasladne tekućine (nema vidljivog mjesta da negdje curi ili kapa), nakon 1500km moram doliti između 0,5 i 0,7 lit. u posudu. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru. Željko Handanović

ODGOVOR:

Opisali ste detaljno kompletno stanje na vašem vozilu . Prema tome , najprije bih predložio da provjerite ispravnost termostata , ispravnost pumpe za vodu, ispravnost brtvila glave motora . radi toga nema cirkulacije u rashladnom sustavu ( hladna donja cijev ) . Uz to bih ispitao i ispravnost hladnjaka koji također može imati začepljenje . Tek na kraju bih provjeravao isptavnost grijača ( zaklopke , brtve, usmjeravanje zraka, filter kabine ) .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 2,0 HDI - MOŽE LI SE POPRAVITI ?

Datum objave: 17.02.2012 16:38:39
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Peugeot 406 2.0 HDI 110KS, 99. godište. Kad se auto malo jače vozi, ili pod većim opterećenjima (uzbrdice) upali se lampica dijagnostike motora i auto ide u "safe mode", automatski se smanje okretaji ispod 2300 i auto ne vuče. Kad ga se ugasi i ponovno upali auto normalno radi sve do nekog sljedećeg opterećenja.. na autoputu safemode se pali kad brzina prijeđe 130kmh iako nije uzbrdica. Vrlo je neugodno kad izgubi snagu pri pretjecanju. Inače auto pali uvijek iz prve i nikad nije bilo većih kvarova. Da li se problem može riješiti? Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Navedeni kvar se može riješiti a moguće neispravnosti su : filteri, nečist rezervoar, senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, ventil za rasterećenje turbine, regulacioni ventil turbine, sustav za upravljanje turbinom, MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor bregaste , senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

ZASTAVA 128 - STRUJA

Datum objave: 17.02.2012 16:28:20
Slika
PITANJE:

dobro vece zelim, pocecu od pocetka: u pitanju je zastavino vozilo 128-letos sam ugradio prekidac za paljenje ventilatora za hladnjak.Sad imam problem kad upalim taj prekidac upali mi se kontakt na tabli i u malom hladnjaku za grejanje u vozilu se cuje nesto kako pucketa. Imam ugradjen plin i kada dam kontakt ne pali mi na prekidacu za paljenje plina i benzina ni jendu lampicu,nece ni da se upale svetla na farovima niti ventilator za grejanje u vozilu,vergla al nece da sastavi i upali...Svi osiguraci su i redu. unapred HVALA.Branislav

ODGOVOR:

Gospodine , nešto ste krivo i nestručno napravili . Predlažem da posjetite prvog autoelektričara da Vam obavi popravak na električnoj instalaciji . Ne dozvolite da se radi sitne uštede zapali Vaše vozilo .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. - DA LI JE OŠTEĆEN MOTOR ?

Datum objave: 17.02.2012 16:15:25
Slika
PITANJE:

Postovani imam problem sa Polom 98 godiste, presao 85 tisuca km i do sada nije bilo nikakvih problema. Kako je zadnjih dana bilo dosta hladno auto nisam palio 2 tjedna. Kada sam ga napokon upalio pojavila mi se lampica za ulje(ulja ima dovoljno) sto sam ja zanemario i pustio ga da radi 5a6 minuta. Kada sam krenuo nakon 200metara opet se upalila lampica za ulje nakon cega je auto izgubio snagu i ugasio se. Ponovo sam ga upalio i nakon 10 metara opet isto auto se gasi.Poslije toga jednostavno se vise nije mogao upaliti. Stavio sam novi akumulator jer su mi to neki savjetovali ali opet nista. Auto elektricar je pregledao auto je je mislio da je anlaser u pitanju ali anlaser radi bez problema i stari akumulator je bio takodjer ispravan. Sada sam dobijo savjet da je lezaj radilice u pitanju pa vas molim dami date savjet sta bi moglo biti po vasem misljenju. Neki mi govore da je moguce nesto u vezi pumpe koja je smrzla i da je auto sam blokirao jer nije mogao ulje spricati. Dali je to moguce i dali trebam da ga dam da skidaju radilicu ili jednostavno cekam da dodje toplije vrijeme i pokusam upaliti auto.Sada nece nista da radi. Unaprijed hvala Bruno

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moglo je doći do problema u podmazivanju motora radi blokade pumpe za ulje . Mogući uzroci su nečistoće i kondenzat u karteru . U ovom slučaju nastalo je oštećenje na ležajevima radilice i motor više ne može upaliti dok se ne obavi popravak . Ako želite detaljne informacije o tome i prijedlog rješenja nazovite me na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh