Danas je: 17.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FIAT TIPO 2,0 TURBO - MOTOR DOMI, PUNO TROŠI, LOŠE RADI ?

Datum objave: 11.02.2012 13:54:59
Slika
PITANJE:

Imam problema sa fiat tipom, medutim u njega je naknadno ubacen 2.0 turbo motor iz fiat coupea-onaj sa sperom noviji model. Desava se to da ima problem pri samom paljenju, kad upali previse dimi na auspuh(prebogata smjesa), doslovno popijie benzin za sekund, često i znaju otici svjecice, bit ce kako ga preljeva benzinom.Sad jel moguce da i svejecice pregoru?E da trenutni tlak na rampi benzina je 2.5bara.. Molim pomoc, neznam odakle krenuti...

ODGOVOR:

Ako je na Vaše vozilo ugrađen motor koji ste naveli , uz to je morala biti ugrađena i ECU centrala motora koja podržava rad takvog motora . Podrazumijeva se da su na motoru i odgovarajući senzori, davači, aktuatori , električna instalacija . To znači da kompletan sustav upravljanja motorom mora biti isti kao što je bio i u vozilu Fiat Coupe .  Ako je sve to tako onda mogu navesti moguće uzroke radi kojih motor dimi , previše troši loše radi . Potrebno je ispitati : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, ispušni sustav ) , ispravnost injektora, regulator tlaka goriva, količinu goriva ( otvorenost injektora ) , senzor položaja leptirastog ventila, mjerač mase zraka, senzor temperature motora, ispravnost leptirastog ventila, senzor tlaka zraka u usisnoj grani, senzor temperature zraka u usisnoj grani, lambda sonda, električna instalacija motora, senzor bregaste osovine, senzor radilice, regulacioni ventil turbine, upravljačka centrala motora ECU . Ako ste u mogućnosti ispitajte sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 16V - ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 11.02.2012 13:26:52
Slika
PITANJE:

Radi se o motoru 1.8 16v benzinac 115Ks mjenjac automatik. Ford mondeo mk1 1994 godina, koji zimi teže pali malo vergla kod se zeli ugasit moram dodat gasa da pokrene motor neznam dali je do anlasera,kad pokrnem onda radi mirno u leru nekih 25min i onda ponovo anlasujem upali bez problema dok se zagrije motor, inace su svjecice nove i kablovi svjecica i filter goriva nov, maf senzor ociscen, e sad ne znam sto je uzrok da pali tesko po zimi na hladnom startu dok -7c vani bio bi zhvlan ako bi mogo dobit svajet o cemu se radi.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu najprije morate ispitati u kavom stanju je akumulator i elektropokretač . Ako su te dvije stvari u redu , radilica motora se okreće sa više od 120 o/min prilikom startanja motora. Tada nema ni velikog pada napona na pojedinim senzorima motora. Ostali mogući uzroci su : senzor temperature motora, mjerač mase zraka, MAP senzor, kvaliteta iskre na svjećicama, tlak goriva, injektori , mehaničko stanje motora. Naravno da se točan uzrok može saznati nakon pregleda Vašega vozila .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 55 1,2 i. - TEŠKO ŠALTANJE ?

Datum objave: 10.02.2012 21:14:49
Slika
PITANJE:

Imam punto 1 Neće iz 1 brzine u 2 i iz 3 u 2 brzinu i to samo pri temperaturi nižoj od -5 i dok se auto kreće.Na mjestu dok se ne kreće prebacuje normalno i u vožnji nakon pređenih 3-4 kilometra sve normalno radi. Kada je toplo vrijeme sve normalno radi. Nečuje se nikakvo struganje niti kakvi drugi zvuci nego jednostavno neće u brzinu .Ulja u mjenjaču ima. Na autu nije ništa novo rađeno 1 god i problem je nastao padom temperature. Unapred hvala.

ODGOVOR:

Niska temperature stvara mnoge probleme u tehnici motornih vozila . Problemi sa otežanim šaltanjem nastaju zbog dotrajalosti spojke , zbog mehanizma za šaltanje brzina , zbog istrošenja u mjenjaču . Za sve to su krive niske temperature . Stanje bi s epopravilo ugrdnjom nove spojke i doradom na mehanizmu za šaltanje brzina .

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA RAV-4 2,2 D-4D - KOLIKO TRAJE TURBINA ?

Datum objave: 10.02.2012 21:07:17
Slika
PITANJE:

RAV4 godište 2007, turbodiesel 136KS, manuleni mjenjač, 117000km. Zadnjih 6 mjeseci čuje se neugodan zvuk kad se doda i oduzme gas - u trenutku kad se smanjuje broj obrtaja motora sa 2000- 3000/min. do ler gasa. Zvuk se čini kao udaranje-struganje metala o metal, poput nekog propelera u loncu, nekad jako, nekad slabije, frekvencija udaranja-struganja pada sa smanjenjem broja obrtaja motora. Zvuk se pojavljuje sa stisnutom ili otpuštenom papučicom gasa, neovisno o položaju ručice mjenjača. Ima dana kad se zvuk gotovo i ne čuje, a nije ovisan o tome da li je motor hladan ili zagrijan. Mehaničar kod kojeg sam napravio zadnja 2 servisa (jer je istekao garantni rok i izgubim dan izvan mjesta stanovanja, ako idem u ovlašteni) nije bio siguran, pa sam bio i u ovlaštenom servisu (unatoč snijegu i mojem zdravstvenom stanju). Tamo su pregledali i rekli da je u pitanju turbina, popravak (zamjena) bi koštao preko 20000kn, ali da za sada ne treba raditi ništa. Iako nisu to naveli kao uzrok, rečeno mi je da nije dobro raditi servise sa neoriginalnim dijelovima, iako je prijatelj mehaničar naručivao dijelove po katalogu. Imam kolegu kom se razletio motor na Jeepu Cherokyju, ponovno je bilo u pitanju održavanje u neovlaštenom servisu (iako se radilo o dobrom majstoru). Kad mi je to sve rečeno, malo sam se zbunio i nisam puno pitao, ali kad sam prespavao otvaraju mi se neka pitanja. Molim za Vaše cijenjeno mišljenje: Kako brzo mogu očekivati da turbina potpuno zakaže. Ima li kakve veze kvaliteta goriva? Smijem li normalno voziti automobil, ili ga moram štedjeti? Da li je sve ovo uvod u seriju kvarova, pa bi se bilo dobro riješiti zla? Puno hvala!

ODGOVOR:

Na Vaše vozilo možete ugraditi turbinu i od drugoog dobavljača na koju ćete sigurno dobiti garanciju . Uvjet je samo da se turbine ugradi po svim pravilima struke i da se obave sve propisane predradnje koje se inače rade prije ugradnje nove turbine. Ako turbine stvara opisani zvuk treba provjeriti postoji li rizik od havarije turbine. Ako se to dogodi pojedini metalni dijelovi turbine mogu ući u cilindar i tako ošteteiti motor . Trajnost turbine ovisi o kvaliteti ulja, o intervalu izmjene ulja i filtera .

na vrh Povratak na vrh

BMW 325 i. - MOTOR LOŠE RADI ?

Datum objave: 10.02.2012 17:54:53
Slika
PITANJE:

procitao sam sva pitanja i vase odlicne odgovore u bmw rubrici. radi se o 325i e36 1993. VANOS auto uvijek pali odlicno, bio hladan, vruc ili cak ako se ne pali tjednima. okretaji na leru su oko 600 - 650 kad je topal i oko 900 u prvih par sekundi dok je hladan. okretaji na leru uvijek super. uredno odrzavan, ulje 5w 40. svjecice po katalogu originalne. problem je sto ne radi kako treba kad se ugrije. to pocne vec nakon minutu do tri. slabije razvija okretaje ali ponekad odlicno povuce. kao da ponekad radi na 4 ili 5 cilindara. ponekad se na nizim okratajima prilikom naglog dodavanja gasa cuje (ne znam kako bi opisao) mala eksplozija, kao da negjde u krivi trenutak zapali smjesu. kad se vozim autocestom pri vecoj brzini npr. izmedu 160 i 200 kmh se sve to svede na minimum i auto radi odlicno osim sto ponekad nakratko losije primi gas. kad stanem pa opet krenem ponovo pocinje trokirati a da ne govorimo kad se ljeti sa vrucim motorom vozim u stop and go nacinu po gradu. uglavnom ga kad trokira vozim sa sto manje gasa moguce jer je to jedini nacin da ne mucim motor i sve ostalo. u prvih 2 minute voznje dok je motor hladan je sve odlicno i nemam nikakvih problema. jednom sam bio na kod mehanicara.diagnostika preko laptopa i bmw software. izbacilo je gresku sa jednom bobinom i defekt lambda. zamjenili smo svjecice novima a bobinu so za probu zamjenili rabljenom ali ispravnom. nikakvi rezultati. auto u iducih 2 dana nije izbacio nikakvu gresku na laptopu. od tad nisam bio kod nijednog mehanicara osim kad sam mjenjao ulje i filter. ne znam kome da vjerujem pa vam se obracam sa povjerenjem i rado bih dovezo auto kod vas. hvala unaprijed na vasem strucnom savjetu i lijep pozdrav

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogao bih nabrojiti brojne rezloge radi kojih motor ima prekide u radu i radi kojih nema potrebnu snagu . Razlozi mogu biti mehanički , hidraulični , električni , elektronski . Detaljnim ispitivanje mogu se otkriti uzroci radi kojih motor ne radi dobro . Najzahtijevniji dio posla je svakao dijagnostika . U ovom slučaju bi se mogao baviti Vašim vozilom ali bih trebao imati Vaše vozilo nekoliko dana . Nakon obavljenog testiranja i dijagnostike mogao bih Vam predložiti rješenje , navesti cijenu popravka i otkloniti kvar/kvarove. Bez detaljnog ispitivanja ne mogu ni približno navesti troškove popravka a Vi to sigurno i znate .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,3 - MOTOR LOŠE RADI I TEŠKO PALI ?

Datum objave: 10.02.2012 00:08:30
Slika
PITANJE:

Postovani ! imam golfa 2 1.3 benz. 87god. 4 brzine nanovo sam registriral auto a prije toga dao napraviti veliki servis.. kad sam dobio auto u ruke radio je 2 dana..Nakon toga poceli problemi. Nemogu ga upalit bez automatskog čoka na gasu,a kad ga upalim trokira ko lud..radi ko traktor s jednim cilindrom 15 sekunda poslije..Naime nakon kad se vozim i npr. prešaltam iz 3 u 4 brzinu mi krepa kad stisnem ler u vožnji.znaci u ler gasu ne stima..promjenio sam onda fertajler kapu i kablove..ima i nove svječice..poštelali fergazer,pa mi sad jos nekad zna krepat u voznji ali i dalje JAKO trokira kad ga upalim 15 sek nakon starta..nov je i akumulator.u autu imam 900W RMS muzike pa dali mozda to ima veze..na njemu je radilo vec 12 mehaničara svaki zasebno..čak su me i ponekoji odbili..nadam se da sam dovoljno pojasnio moj problem i molim vas pomozite..hvala..

ODGOVOR:

Najprije otkopčajte muziku i vidite kako motor radi bez toga opterećenja . Ako se Vi razumijete u tehniku motornih vozila provjerite i slijedeće : fazu motora, kompresiju, podešenost ventila, predpaljenje, probijanje visokog napona, svjećice, kvalitetu iskre na svjećicama, propuštanje na usisnom kolektoru, filtere, čistoću rezervoara, pumpu za gorivo, rasplinjač . Ako to niste u stanju Vi ni Vaši autoservisi , dođite u Samobor da Vam mi to napravimo .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B 1,4 i. - VELIKA POTROŠNJA ?

Datum objave: 09.02.2012 23:55:39
Slika
PITANJE:

Opel Corsa B Velika potrosnja goriva Molim vas za savjet Opel Corsa B 1995 1,4i 44KW, na otvorenoj cesti trosi malo ispod 8 litara, a u gradskoj 10-10,5, pod gradskom smatram odlazak bez zaustavljanja 3-7km, znaci nema semafora nego otvorenija cesta Nove svijecice, filter goriva, filter zraka, nedavno sam bio na dijagnostici, ne pokazuje nikakve greske, nastelano paljenje (bilo je kasno paljenje), kad se iskljuci kontakt senzora rashladne tekucine auto se ugasi. Na prvom servisu lambda sonda je krivo pokazivala i eko test je bio los, zuta lampica se palila, zamijenjena je, sad se lampica ne pali. Mozete li mi reci dali je moguce da auto cijelo vrijeme u tih 3-7 km radi pod cokom i da mu toliko treba da se zagrije, ne cini mi se da radi s vecim brojem okretaja, a auto radi normalno, mrvicu bolje vuce otkad je nastimano paljenje. Dali je to normalna potrosnja za ovaj auto - 140000km je napravljeno, hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Evo nekoliko savjeta za Vas ili onoga koji se bavi održavanjem Vašega vozila . Ispitajte slijedće : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na ventilima, suženje usisnih kanala, istrošenje bregaste osovine ) , senzor temperature ECT, senzor položaja zaklopke TPS , senzor temperature usisanog zraka, injektore, tlak goriva, lambda sonda, ispravnost auspuha, katalizator, električnu instalaciju motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, ECU centralu . Nakon dobro obavljenog ispitivanja koje sam naveo otkriti ćete sve nedostatke koji mogu utjecati na povećanu potrošnju goriva.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 2,0 HDI - ISPUŠNI PLINOVI

Datum objave: 09.02.2012 23:36:14
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu.Bili ste u pravu kada ste mi rekli da je u pitanju elektropokretac na moje posljednje postavljeno pitanje.Puno hvala.Poslije te popravke i nekoliko dana bey startanja motora,auto je bez problema upalio na -12,a onda je auto izbacio gresku, ENGINE ANTIPOLLUTION SYSTEM DAMAGE,a vozi se normalno bey ikakvih problema.Pezo 406 2.0 HDI 2003 god.VELIKI POZDRAV

ODGOVOR:

Drago mi je da ste uspiješno obavili servis elektropokretača. Navedeni natpis znači da je oštećen sustav za pročišćavanje ispušnih plinova . Na Vašem vozilu je to FAP filter . Mogući uzroci su : pojedini senzori motora , EGR ventil, niski tlak turbine, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, dize , filteri, upravljačka centrala.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - GETRIBA - DA LI PAŠE ???

Datum objave: 09.02.2012 19:03:34
Slika
PITANJE:

Postovanje.imam upit za getribu i to dali pase sa 1.6 16V 85 kw na 2.0.hvala.LP

ODGOVOR:

Niste baš od nekih velikih riječi . Što vi mislite, po čemu bih ja mogao znati da li je to getriba od nekog cestovnog vozila ili je to kopča za koču  ( ribaricu )  ?

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,0 i. - KAKO ĆU NAMJESTITI ROTOFONIKU ?

Datum objave: 08.02.2012 18:15:01
Slika
PITANJE:

Postovani imam problem sa vw polom 1.o 99 godiste, skinuo sam menjac radi zamene zadnjeg semeringa radilice, e sad posto je on zajedno sa kucistem ja sam to svukao ali nisam obratio paznju na limenu remenicu koja sluzi za ocitavanje paljenja pa me interesuje u kom polozaju da je vratim.Ona je nazubljena skroz sem na jednom mestu gde je ravno 1 cm duzine,

ODGOVOR:

Stavite motor točno u fazu a to možete napraviti preko rezvodnog mehanizma ( remenica zupčastog remena na radilici, remenica zupčastog remena na bregastoj osovini ) jer postoje točne oznake . Tada stavite nazubljeni vijenac tako da mjesto na kojemu nema zuba stavite točno prema senzoru radilice .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 i. - ZAŠTO NE MOŽE UPALITI, POMOĆ !!!

Datum objave: 08.02.2012 18:03:49
Slika
PITANJE:

postovani ,imam golfa 2 1.6 benzinac ali sad kad je hladno vreme imam problema s paljenjem kad hocu da upalim samo vergla i nece da upali molim vas mozete li mi rec do cega bi moglo bit hvala unapred

ODGOVOR:

Mogu postojati tri osnovna uzroka i to : izostanak iskre na svjećicama, nema goriva na injektorima, loše mehaničko stanje motora. Najprije ispitajte : svjećice, kablove , razvodnik paljenja , filtere, tlak goriva, injektore, senzor radilice, senzor položaja zaklopke snage, električnu instalaciju motora, fazu motora, kompresiju .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - TORZIONE OPRUGE ?

Datum objave: 08.02.2012 17:52:10
Slika
PITANJE:

hteo bi pitati imam renault lagunu 2000bgodiste .imam problema sa zadnjom torzijom pala je do dole drzise na amortizerima kako da resim taj problem kako da je stelujem kakav je princip sta je potrebno da se uradi da bi resio taj problem ... i dali mozete da mi objasnite kako da ga resim sam UNAPRED HVALA...........CEKAM VAS ODGOVOR

ODGOVOR:

Ako niste nikada radili zadnji ovjes onda nemojte ni sada jer je za to potreban odgovarajući alat , radni uvjeti i tehničko znanje . Takve poslove možete naučiti jedino kada obavite praktičnu nastavu u  nekom servisu . Odgovor nija ohrabrujući za Vas ali to je realnost . Pojedina znanja i vještine ne možete steći putem dopisa ili kratkog objašnjenja .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - MOTOR IZBACIO ULJE ?

Datum objave: 08.02.2012 17:31:02
Slika
PITANJE:

Imam jedno pitanje za majstora Meica posto vidim da je expert za Forova vozila.Imam Ford Mondeo TDCI,2003 godiste,2000 ccm i 85 kw,automatik. Motor automobila je dobio turu i izbacio ulje.Nakon toga motor vergla ali nece da upali.U takvom stanju je ostavljen.Interesuje me moguci uzrok kvara.Unarijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Najčešći uzrok radi kojega motor ode u prekomjerni i nekontrolirani broj okretaja ( ibertura ) je motorno ulje koje dospije u cilindar. To se događa kada je oštećen jedan od klipova, kada je oštećen cilindar , kada je oštećena turbina. Mogući kvarovi su svi koje sam već naveo .

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,9 JTD - TEŠKO PALI KADA JE HLADAN ?

Datum objave: 08.02.2012 17:24:28
Slika
PITANJE:

Imam Fiat Stilo SW JTD 2005. U zadnje vrijeme ponekad pravi probleme kod paljenja. Upali normalno, ali se ugasi, i nakon toga neće. kod pokušaja paljenja ispušta bijeli dim, pa crni dim i onda bez veze upali. To se zna desiti kada mi se slučajno ugasi kod kretanja(npr kad se pusti kvačilo, te isto tako kod ponovnog paljenja ne upali odmah, ili ako upali nema snagu. U servisu su mi rakli da je možda gorivo,ali to mi se desilo više puta. Hvala

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba najprije krenuti od najjednostavnijih stvari i ispitati : filtere, čistoću rezervoara, prisutnost zraka u gorivu . Nakon toga : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, EGR ventil, senzor radilice, relej dobavne pumpe, dize, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora. Nakon stručnog i pažljivog ispitivanja uzrok će se sigurno pronaći .

na vrh Povratak na vrh

DAIHATSU FEROZA 1,6 - MIJEŠA SE BENZIN I MOTORNO ULJE ???

Datum objave: 08.02.2012 07:56:46
Slika
PITANJE:

DAIHATSU FEROZA Postovani, molim vas da mi odgovorite na slijedece pitanje: imam daihatsu ferozu, unutra je motor od applausa 1.6, te su problemi slijedeci: motor u ljeti radi normalno, cim je vlaga pocne trokirat, dimi crni dim, kad se malo isturira radi normalno. Onda je poceo mjesati ulje i benzin, u karteru bude benzina. Probija na svijecicama i masti ih, uglavnom radi na dva ili tri cilindra. Zamjenio sam vec 3 kompleta svijecica, kablove, bobinu, rasplinjac, ulje, razvodnu kapu i dalje sve po starom. I na kraju je opet poceo mjesat ulje i benzin. STA BI MOGAO BITI UZROK SVEMU TOME? Hvala!

ODGOVOR:

Ako u motornom ulju ima benzina, za to mogu postojati dva osnovna uzroka . Prvi uzrok je neispravan rasplinjač i prevelika količina goriva koja ulazi u motor . Prevelika količina goriva ne može izgoriti u cilindrima i zato jedan dio goriva prolazi kroz klipne prstenove i miješa se s motornim uljem . Drugi način je kada je neispravna membranska pumpa za gorivo . Pumpa se nalazi na motoru a benzin prolazi kroz membrane pumpe i opet se miješa s motornim uljem . Treći uzrok nisam odmah spominjao jere je vrlo rijetki a događa se kada je neispravan jedan ili više klipova . U tom slučaju praktično nema kompresije i opet neizgoreni benzin dolazi u karter . Pregledajte sve što sam naveo . Ukoliko trebate detaljno objašnjenje i tehničke upute možete me nazvati na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 B4 1,9 TDI - TEŠKO ŠALTA U RIKVERC I PRVU BRZINU ???

Datum objave: 07.02.2012 22:20:16
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine molio bih ako mi možete pomoći oko problema sa mjenjačem koji ide otežano u rikverc a ponekad i u prvu brzinu znam da je spojka hidraulična i u posudi je nedostajalo ulja nadoloisam odgovarajuće ali je problem sa rikvercom idalje prisutan dali je moguće da u samoj gitribi nedostaje ulja i kako se ono provjerava automobil je prešao svega 90000 km radi se o audiju 80 b4 1,9 tdi 1993 g.vozilo je u ekstra sačuvanom stanju prvi sam vlasnik bitno mi je da znam kako se ulje u gitribi provjerava i kako se nadolijeva znam da je kod starih vozila postojao jedan čep koji je bio u nivou ulja pa kad ga ima onda bi se to ulje preljevalo na otvoru vijka a kod ovog tipa neznam način provjere i nadoljevanja inače auto dobro vuče i nema nikakvog proklizavanja na smoj spojci molim vaš odgovor i ujedno koristim priliku da vam se zahvalim u ime svih nas vozača pišem vam ovo po treći put ali bez odgovora veliki pozdrav vama i vašoj ekipi

ODGOVOR:

Na ovo pitanje sam Vam već odgovorio a sada ću ga staviti i na svoju internet stranicu u rubliku besplatni savjeti . Mjenjač se može otežano šaltati u rikverc i u prvu brzinu radi slijedećih razloga : loše odvajanje komande spojke ( hidraulični cilindri ) , dotrajala spojka, istrošenje na komandama za šaltanje brzina . Ulje u mjenjaču nije uzrok . Na bočnoj strani mjenjača se nalazi kontrolni čep za ulje u mjenjaču ( imbus 17 ) . Isti takav je na donjoj strani mjenjača za ispuštanje ulja iz mjenjača .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - SIVKASTA MASA U EKSPANZIONOJ POSUDI ?

Datum objave: 07.02.2012 12:02:53
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav iz Bosne,imam jedan problem.Vozim ford fokusa 1,8 dizela 2002 god.U posudi gdje mi bude antifriz pojavljuje mi se gusti talog sivkaste boje.Ford ide jos dobro pali ok i ne trosi ulje.Ovim putem molim za savijet posto vidim da ste u ocima drugih i ocajnih spas za nase ljubimce na cetiri tocka.Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Navedena pojava ukazuje na oštećenje brtvila glave motora . Napravite slijedeće : detaljno očistite ekspanzionu posudu , po potrebi zamijenite antifriz . Pratite dalje da li će se opet pojavljivati sivkasta masa . Ako se ista neće pojavljivati ne morate poduzimeti ništa . Ako se to bude pojavljivalo opet potrebno je ispitati i urediti glavu motora .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 MPI - ČUDAN ZVUK MOTORA I KLIMA UREĐAJ ?

Datum objave: 07.02.2012 09:58:31
Slika
PITANJE:

pre pet dana sam Vam uputio dva pitanja na koje nisam dobio odgovor neznam zbog čega da li niste dobili e-meil ili šta je u pitanju neznam ? zato ću ponoviti moja pitanja na koje ću nadam se dobiti odgovor !!! 1.imam škodu fabiju 1.4 mpi 2001 godište benzinac i već duže vreme se pojavljuje ovaj problem koji ću izneti /napomena nevozim puno nedeljno jenom do dva puta ali svakog jutra kada idem da upalim motor prilikom startovanja čujem neko kleckanje ali samo provo palenje kada odmah ugasim motor i ponovo startujem više se ništa nečuje i tokom celog dana kada vozim to se ne čuje . ZNAČI SAMO PRVO JUTARNJE ILI DNEVNO PALJENJE !!!!!!!! 2.tokom leta kada upalim klimu radi normalno naštelujem je na odredjenu temperaturu i normalno hladi odjednom klima počne da duva vruć vazduh da se neda izdržati otvaram prozore ali nevredi onda stanem i igasim motor i ponovo startujem normalno hladi.bio sam u ovlašćenom servisu i na dijagnostici su nešto radili ali se posle izvesnog vremena ponovo javlja isti problem .u čemu je problem?????? Srdačan pozdrav !

ODGOVOR:

Zvuk koji čujete prilikom prvog paljenja nije zabrinjavajući ako isti nakon nekog vremena nestane . Zvuk može nestati radi : kanalnog remena altrenatora, radi gustog ulja motoru ( nije uspostavljen tlak ulja ) , radi gustog ulja u mjenjaču , radi vibracija ispušnog sustava.  Problem s klim auređajem najčešće nastaje radi neredovitog servisiranja klima uređaja . Mogući uzroci su : nedovoljna količina plina, ekspanzioni ventil , dehidrator, niski tlak kojega stvara kompresor . Svaki dan dobivam na stotine pitanja i nisam u mogućnosti odmah odgovoriti , zato treba čekati 3 do 6 dana na odgovor . Ako odgovor želite odmah nazovite me telefonom .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,5 DCI - VOZILO VUČE U LIJEVO ?

Datum objave: 07.02.2012 08:46:22
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine, vec duze vremena pratim Vas forum sa pitanjima i odgovorima i mogu Vam reci da je jedan od najboljih pa Vam se i ja javljam sa svojim problemom. Naime vlasnik sam Megana II 2004 godiste 1.5dci koga sam uvezao pre cetiri godine. Auto je presao 175000km. Imam problem jer vec neko duze vreme auto vuce u levu stranu.Na pravcu blago vuce u levo tako da uvek mora da bude korekcija na volanu. Prilikom polazenja iz mesta i prilikom stajanja volan se uvek zakrene u levo za par stepeni.Obilazio sam mnoge majstore u Srbiji i dobijao razlicite odgovore.Centriranje trapa je u redu, nema lufta u ni jednom delu prednjeg trapa, gume su probane i letnje i zimske i uvek isto. Na nekom forumu sam procitao da je to greska kod tih megana jer ima elektricni volan. Ja u to bas ne verujem.Posto u Krusevcu i okolini vise nema majstora kod koga nisam bio molim Vas da mi odgovorite da li postoji resenje za ovaj problem. Da dodam samo da auto nije nikad bio havarisan.Unapred hvala.

ODGOVOR:

Vi sigurno znate činjenicu da se neki kvarovi mogu otkriti i defektirati samo neposrednim uvidom na vozilu . Bez mogućnosti pregleda Vašega vozila mogu samo navesti što sve može biti uzrok . Ispitajte slijedeće : prednje kočnice ( moguća blokada ) , poluosovina i homokinetički zglobovi , odstupanje dijagonala ( od prednjeg lijevog do zadnjeg desnog kotača i od prednjeg desnog do zadnjeg lijevog kotača ) , mehanički utjecaj zubne letve volana, nevidljiva deformacija na hvatištima prednjih ovjesa, utjecaj kotača ( nevidljive deformacije ) . Osnovni zadatak servisa je da obavi sva potrebna ispitivanja na Vašem vozilu , da otkrije neispravnost , da Vam predloži rješenje . Ako takav servis nemate u vašoj blizini , potražite ga negdje dalje .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 2,0 HDI - PREKIDANJE MOTORA ?

Datum objave: 06.02.2012 19:16:36
Slika
PITANJE:

Postovanje, imam Peugeot 407, 2007 god, 20 HDI 16V,i 104.000 km. Problem je poceo sa nekih 70.000 km, u voznji na svakih 500-800 km i prilikom promene brzine motor pocinje da trokira, i sve dok ga ne ugasim i ponovo upalim, ili nastavim sa voznjom i nakon 10-15 km prestanje trokiranje i radi normalno.Naravno posetio sam par mehanicara po preporuci ali sam zakljucio da Italijani nemaju pojma ako im kompjuter nesto ne kaze. Nema nikakve greske na kompjuteru kazu promeni centralnu, ocisti filter, jedan je cak i ocistio EGR ventil navodno prljav i zaista nakon toga prvo trokiranje se javlja nakon 2 km. Molim vas za neki savet jedino je ostalo da promenim sve gore pomenuto ili neznam ni sam.Hvala unapred.

ODGOVOR:

Vama je sigurno poznata činjenica da za otkrivanje konkretnog kvara treba imati mogučnost neposrednog uvida na vozilu i mogućnost ispitivanja pojedinih dijelova i komponenata. Ispitati treba slijedeće : čistoću rezervoara, filtere, prisutnost zraka u gorivu, senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, EGR ventil, FRP senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, senzor bregaste osovine, senzor radilice, djelomično začepljenje auspuha, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, sustav za regulaciju tlaka turbine, ECU centralu motora. Neka gospoda u servisu ispitaju pojedinačno sve što sam spomenuo .

na vrh Povratak na vrh