Danas je: 30.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

BMW 524 TD E28 - LOŠE RADI DOK SE NE ZAGRIJE ?

Datum objave: 10.03.2012 15:11:10
Slika
PITANJE:

imam BMW 524td 86god. E28 automobil besprekorno pali ali dok se ne zagreje jedno 15 min trokira ne radi na ler gasdosta dimi plavi tj beo dim i dosta mi je poveco potrosnju 10L na 40km dali je pumpa ili dizne

ODGOVOR:

Moguće enispravnosti su : nečist rezervoar za gorivo, filteri, zrak u sustavu goriva, dize, niža kompresija ne jednom ili više cilindara, grijači, mehaničko stanje motora. Provjerite sve što sam naveo kao moguće neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 1,8 i. - NAKON SERVISA OPET TEŠKO PALI ?

Datum objave: 10.03.2012 15:05:44
Slika
PITANJE:

Poštovani kupio sam Opel Zafiru 1.8+LPG 2006 godište sa 115 000km i napravio sam veliki servis i servis plina i imam problem koji nije riješen,a to je kada auto palim okrenem ključ i on jedno 5-6 sekundi vergla i upali,a kada dam kontakt čuje se pumpa od goriva kako zuji i dovodi gorivo ali auto neupali odmah.S poštovanjem

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba izmjeriti tlak goriva prilikom startanja motora . Tlak goriva bi trebao biti oko 3 bara. Ukoliko je tlak goriva dobar , uzrok mogu biti nečisti injektori . Isti se mogu skinuti , ispitati i po potrebi ultrazvučno očistiti .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - MOTOR U "IBERTURAŽI" ???

Datum objave: 09.03.2012 16:51:05
Slika
PITANJE:

Imam pitanje za golf IV 66kw. Auto je do skora radilo normalno, da bi od jednom osjetio da mi preko 3000 obrtaja u 3 brzini jako povuklo sto do sada nije bilo slucaj i tako je nastavilo da vuce i u 4 i 5 brzini do nekih 120km/h kada mi se desilo da je auto "poludilo" jer je obrtaje zakucalo skroz u crveno i tako je radilo nekih 10 sekundi.. pokusao sam da ugasim auto ali uzalud izvadio sam kljuc ali je auto i dalje radilo, i onda se samo ugasilo nakon cega sam ga tesko upalio,a kada sam uspio jako ruzan zvuk je imalo, nesto u motoru lupa. posle ovog mi se isto desilo ali pri brzini od nekih 50-60km/h auto je opet zakucalo obrtaje i kada sam stao pocelo je da se pusi iz tockova nakon cega su se osjetile kocnice na paljevinu. otvarao sam haubu ali se nije osjecao nikakav smrad osim iz kocnica... da li znate sta bi moglo da bude? puno pozdrava

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu mogle su se dogoditi dvije stvari i to : oštećenje turbine i ulazak ulja u usinu granu i cilindre , oštećenje jednog ili više klipova i opet ulazak ulja u usisnu granu i cilindre . Radi toga niste mogli ugasiti motor a sam motor je dobio prekomjerni broj okretaja  . U ovom slučaju ne preporučuje se nikava vožnja . Potreban je hitan pregled motora i turbine .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 2,0 16V - EMULZIJA ?

Datum objave: 08.03.2012 17:30:30
Slika
PITANJE:

POŠTOVANJE. IMAM OPEL VECTRU B 97 GODINA 2.0 16V. GUBIM RASHLADNU TEKUĆINU, OTPRILIKE 1 LITAR ZA 2-3 DANA. NIVO ULJA U MOTORU JE PORASTAO, I ULJE JE POSTALO NEKAKO KREMASTO I BUDE PJENE PO ŠIPCI ZA MJERENJE ULJA. TEMPERATURA NIJE NIKAD PREŠLA PREKO 90 STEPENI AL VENTILATOR VEOMA ČESTO PALI.

ODGOVOR:

Sve što ste naveli ukazuje na oštećenje brtve glave motora . Potrebno je demontirati glavu motora , obaviti strojnu obradu i uređenje glave motora , provjeriti da je blok motora ravan , zamijeniti sve brtve na glavi motora , uredno složiti i ugraditi glavu motora. Motor treba očistiti od emulzije, zamijeniti filter ulja i staviti novo ulje u motor .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA X14XE , 1,4 i. 16V - NA KOJI NAČIN OTKRITI KVAR ?

Datum objave: 09.03.2012 16:24:05
Slika
PITANJE:

Hvala na svim vašim prijašnjim odgovorima.Ovo pitanje je možda i za druge vlasnike koji imaju isti ili sličan problem. Meni se svi problemi dešavaju dok je motor hladan ili dok je pod čokom. Ako ga ugasim dok je još pod čokom tj hladan ne mogu ga upaliti. Skinuo sam svjećice koje su nove, sve imaju dobru boju izgaranja na elektrodama. Može li biti problem u EGR ventilu. Kako ću znati da EGR ventil ne radi dobro ili je pokvaren. Da li se može čistiti i s čime? Uglavnom su kratke relacije vožnje. Motor se ne stigne dobro ni zagrijati. Motor je 1.4 16 v oznake X14XE. Ispod 3000 okretaja je lijen i cuka. Poslije se da razvući.

ODGOVOR:

Kada bi htjeli detaljno raditi ispitivanja na motoru , tada bi trebalo obuhvatiti ispitivanje mehaničkog sustava motora, ispitivanje elektronskog sustava goriva, ispitivanje sustava za stvaranje iskre na svjećicama. Svi navedeni sustavi mogu stverati takve greške koje se manifestiraju baš kao što ste i Vi to opisali . Sada ću navesti i redoslijed ispitivanja : mehanički sustav motora ( faza, kompresija, propuštanje na usinom  kolektoru , elektronsski sustav dobave goriva ( čistoća rezervoara, filteri, tlak goriva, injektori, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, aktuator minimuma, senzor položaja zaklopke snage, lambda sonda, senzor temperature u usisnom kolektoru, EGR ventil, ECU centrala, električna instalacija ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( senzor radilice, visokonaponski kablovi, svjećice, bobina, elektronika paljenja ) . EGR ventil je najlakše ispitati ako isti blokirate ili pomoću servisno dijagnostičkog uređaja. Za upravljanje EGR ventilom brine se ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,5 CRDI - NAKON UREĐENJA GLAVE, NE PALI ?

Datum objave: 07.03.2012 22:42:01
Slika
PITANJE:

pozzz auto je hondai acent 1,5 dizel 12ventila 2002 god nije mogao upalit pa je pokusano da upali na slepanje tako da je preskocio al je izmjenjano sve od ventila dihtunga glave i vraceno u normalu al sada auto nedobia neftu na dizne uopce ako moze pomoc

ODGOVOR:

Vaše vozilo nema obični dizel motor nego CRDi , Common Rail . Motor ima brojne senzore, davače, aktuatore a sa svime upravlja kompjutor motora . Prilikom radova na motoru mogli ste ošteteiti neki od elektronskih dijelova, nešto krivo spojiti ili oštetiti električnu instalaciju . Provjerite : fazu motora, kompresiju, pumpu za gorivo, senzor radilice, električnu instalaciju motora, prisutnost zraka u gorivu .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 207 1,4i. 16V - NE VJERUJEM SERVISU !

Datum objave: 07.03.2012 15:50:34
Slika
PITANJE:

Imam Peugeot 207 2007g. 1,4L benzin 16V 90KS .Od prije mjesec dana imam grešku antipollution faulty koja je nastala u jutro prilikom palenja ,bio je na rezervi goriva.Od tada nemam nikakvih razlika u radu auta sve normalno sa radom motora .U ovlaštenom servisu su radili test sa računarom i kao konstatirali neispravna lamda sonda . U što ja sumljam jer nisu obavili nikakve dodatne testove napr. test izduvnih plinova i dr. a i sumljivo su čačkali po računalu kao da nešto kriju. Poništili su grešku na moj zahtjev i za sada se ne pali lampica .Još da napomenem od kada se desila greška potrošnja je u granicama normale ali pokazivač potrošnje goriva na display-u luduje čas je 10L a u sekundi do 999L i tako sve moguće brojeve izmjeni. Ja sam elektroničar i radio sam mjerenje lamda sonde sa digitalnim instrumentom i plamenikom ,grijač radi normalno a mjerenje sruje koja prilikom žarenja proizvodi sonda je u normali po opisu na internet stranicama . Još da kažem da mi nisu htjeli reći koji je kod greške pokazao računar kod testa. Lijep pozdrav Alen

ODGOVOR:

Neugodan je osjećaj ako ne vjerujete u stručnost i istinitost servisa od kojega tražite stručnu uslugu . Kontrolna lampica motora i navedeni natpis se mogu upaliti radi brojnih razloga p i radi lambda sonde . Ako se to neće više ponavljati , zanemarite tu činjenicu . Ako će se to opet ponoviti nije rješenje brisanje greške iz memorije ECU centrale , nego otkrivanje uzroka i otklanjanje kvara.

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 525 TDS - ZAŠTO NE IDE BRŽE ?

Datum objave: 07.03.2012 10:08:51
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu,imam problem sa bmw e39 525 tds a problem je u tome sto auto vuce do 160km/h i neide vise a na taho satu kazaljka koja pokazuje trenutnu potrosnju vrati se na 10 litara i neide,kad pustim gas i opet ga stisnem auto ide do 170km/h i opet isto kazalja za gorivo se vrati na 10 litara a auto neide vise..ako mi mozete pomoci bio bih vam puno zahvalan..pozdrav

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba ispitati : mehaničko stanje motora, ispravnost sustava za dobavu goriva, ispravnost sustava za dobavu zraka, ispravnost sustava za upravljanje motorom . Moguće neispravnosti su :  filteri, mjerač mase zraka, sustav za regulaciju tlaka turbine, MAP senzor, senzor temperature motora, senzor bregaste osovine, dize, kompresija, začepljenje ispušnog sustava, začepljenje usinog sustava, niski tlak turbine, senzor tlaka zraka u usisnom kolektoru, propuštanje na tlačnoj strani turbine, regulator količine goriva, električna instalacija motora, ECU centrala motora. Kao što vidite ima toga puno i zato najprije napravite dijagnostiku i ispitajte sve što sam spomenuo u ovo tekstu .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,1 i. - KAKO PODESITI VENTILE ?

Datum objave: 07.03.2012 08:48:26
Slika
PITANJE:

Ford Fiesta 1.1 91g. Redosljed štelanja ventila i na koliko zazora usis - ispuh. 0.20 usis - 0.30 ispuh ??? ili drugačije. Kako znati koji je usisni a koji ispušni jer su svi u istom redu. Hvala !

ODGOVOR:

Točno je , ventili se podešavaju na vrijednosti koje ste Vi naveli . Namjestite prvi cilindar na položaj paljenja i tada su ventili prvog cilindra zatvoreni . Kada je to tako, možete podešavati te iste ventile . Nakon toga okrenete radilicu napred za 180° i na paljenju će biti drugi cilindar , tada podešavate ventile drugog cilindra. Zatim opet okrenete radilicu za točno pola kruga i na paljenje će doći četvrti cilindar a tada ćete podesiti ventile četvrtog cilindra . Na kraju okrenete radilicu za još pola kruga i možete podešavati ventile trećeg cilindra . I to bi bio postupak . Iz navedenog se vidi da se podešavanje radi po istom redoslijedu kao što je i red paljenja 1 - 2 - 4 - 3 .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,7 DTI - SKUPI SERVIS ?

Datum objave: 07.03.2012 08:36:08
Slika
PITANJE:

Imam opel Astru G 1,7 dti 2002.god. Prešla je 145000 km i planiram uraditi servis. Šta on podrazumijeva ( šta bi se trebalo sve zamijeniti)i moraju li se uraditi npr. i zamjene komplet dijelova razvoda motora( što su mi rekli u Opel servisu),pošto i to predstavlja priličnu stavku? S poštovanjem, Almir

ODGOVOR:

Razvodni mehanizam ( zupčasti remen, natezači, klizači, pumpa za vodu ) , mijenja se svakih 150.000 km ili svakih 10 godina . Uz to s emijenjaju svi filteri i sve tekučine. Naravno da se mijenja i ono što se nakon pregleda vozila utvrdi da je potrebno . Ako je vozilo Vaše ne morate ništa raditi ili radite ono što Vi mislite da treba ( rizik je jedino Vaš )  . Ja sam samo naveo što se sve radi prema preporukama proizvođača vozila .

na vrh Povratak na vrh

VW ili AUDI - ŠTO JE BOLJE ?

Datum objave: 07.03.2012 08:28:35
Slika
PITANJE:

Pratim vas duze vreme i mogu vam reci da ste za svaku pohvalu,jednom reciju svaka vam cast.Imao bih neko pitanje za vas jer mislim da sve veliki strucnjak.Planiram da promenim auto ali imam dilemu izmedju VW Pasata ili Audi A6 mislim na dizelase.Kupio bih model 2007 ili 2008 sa nekih 100.000-130.000 kilometara sa motorom 2.0 TDI sa 103kw (140ps),oba motora se udradjuju u VW i AUDI,cuo sam razne price o tim motorima neki kazu da su dobri a neki kazu da su se lose pokazali i da postoje motori sa BOSCH i SIMENS elektronikom a da su ovi sa BOSCH elektronikom puno bolji i da se retko kvare.Interesuje me po vasem misljenju kakvi su motori 2.0 TDI,koliko mogu preci bez neke vece intervencije,dali su kvalitetni i izdrzljivi i o cemu se mora voditi racuna pui kupovini.Auto cu kupiti u Austriji tako da ce biti uredno servisiran i sa originalnom kilometrzom. Unapred vam hvala i primite punp pozdrava!

ODGOVOR:

Obadva automobila su kvalitetna ali je AUDI ipak kvalitetniji . Zato je i  njegova cijena veća . Ako možete izaberite motor koji ima Bosch elektroniku i dize . Uz redovito servisiranje motori mogu dugo trajati, iako je to nezahvalno prognozirati jer se kvara i potpuno nova vozila , to može biti oko 300.000 km . Prije kupnje obavite stručni pregled vozila ( kompresija, eko test, klima uređaj , podvozje, upravljački mehanizam, opče stanje vozila ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA CLASSIC 1,6 i. TWINPORT - DUGOGODIŠNJI NERJEŠENI PROBLEM ?

Datum objave: 06.03.2012 18:22:40
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI g.MEIĆ Vozim OPEL ASTRU CLASSIC 1,6 TWINPORT iz 2005g.(ASTRA G) Moj dugogodišnji problem nažalost još nisam riješio.Konstantno je upaljena žuta lampica(motor),a simptomi pri vožnji uvijek su isti.Kad je hladan trza nekad i puca pri prelazu iz brzine u brzinu,a poslije u vožnji drhti pri brzini 60-80 u trečoj ili tek u prelazku u četvrtu.Prvotno sam mjenjao Lamdu sondu,ali ponovno se upalila lampica i auto je pucao na hladno te nisam riješio problem.Tada su mi rekli da očistim dizne. Obavio sam ultrazvučno čiščenje injektora i tad mi je majstor poslije čiščenja rekao kako 2 dizne rade 100%,a 2 dizne na 90%.Tobože vozi tako i često ga nagazi van grada u drugoj do 60000 okretaja da se propuše!Ja sam to uredno i radio ali sad stalno podrhtava.Probao sam i sa aditivima tec 2000 i liqui mol i jačom benzinom 98 i gaženjem u drugoj ali ništa.Obzirom na sve što sam naveo molim za savjet što učiniti?Nove 4 dizne su oko 5000 kn,preskupe.A i da ih stavim tko mi garantira da se neće ponovno zaštopati obzirom na lošu kvalitetu goriva koje trošimo.Ima li smisla ponovno čistiti dizne ili staviti rabljene -ispravne?Moja žena vozi Toyota Yaris i nikakvih problema.Pa gorivo je isto loše,a nema probleme sa diznama.Da li to znači da japanci imaju bolje dizne ili bolje propusne dizne? Postoje li neke dizne koje u našim uvjetima ne treba stalno čistiti i muku mučiti?Kako trajno riješiti moj problem?NAJLJEPŠE SE ZAHVALJUJEM NA VAŠEM ODGOVORU!Goran!!!

ODGOVOR:

Problem možete jedino riješiti ako se Vašim vozilom bavi profesionalac i ako tome profesionalcu ne stavljate nikakve limite na predloženo rješenje . Improvizacije i polurješenja sigurno neće dovesti do rezultata. Stručnjak koji bi se bavio Vašim vozilom bi najprije otklonio sve mehaničke nedostatke na motoru , nakon toga bi se bavio elektronskim sustavom ubrizgavanja goriva i na kraju bi na red došla kontrola sustava za stvaranje iskre na svjećicama. S ovakvim pristupom i sa stručnim izvođenjem potrebnih radova , sigurno bi dugoroćno bili rješeni problemi koje ste naveli . Ako želite o svemu tome detaljnije možete me nazvati na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO 1,6 i. - NEMA SNAGE, LOŠE RADI ?

Datum objave: 06.03.2012 13:42:09
Slika
PITANJE:

Postovani Imam Fiat Tipo 1.6i 55kw 95god.Kad ga upalim radi nekih desetak minuta i jednostavno se ugasi,a kad ga vozim i u voznji mi se desava da mi na nekih 2000obrtaja ili vise jednostavno kad da trokira dodam gas a on nce ga primiti odmah vec kad pustim gas on nekako dobija ubrzanje,i cesto mi se pali lampica od ubrizgavanja.Mjenjao sam filter goriva ali opet sve isto.Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Kada motor nema snage i kada loše radi kao što ste napisali potrebno je ispitati mnogo dijelova i sklopova . Neispravno može biti : nečist rezervoar, injektori, regulator tlaka goriva, niski tlak goriva, senzor ECT , senzor MAP, senzor IAT, EGR ventil, potenciometar leptirastog ventila, mjerač mase zraka, lambda sonda, probijanje visokog napona, bobina, elektronika paljenja, mehaničko stanje motora, senzor radilice, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - SVE NOVO A MOTOR LUPA ???

Datum objave: 05.03.2012 23:33:55
Slika
PITANJE:

Pozdrav vrhunskome majstoru...imam pitanje u vezi renaulta megane 78kw-106konja 1.5 2006 godiste?imam lupanje u motoru,,zamijenio sam klipnjaču i lezaj i opet se lupanje nastavlja,znaci zamijenuto je sve novo,sad pitanje zasto ponovo lupa,sad sumnjam na gredu-osovinu dali se ona moze brusiti ili trebam novu???kako da rijesim situaciju vec sam poludio zbog auta molim vas za misljenje???injektori su u redu prekontrilirani uljna pumpa u redu

ODGOVOR:

Ako ste Vi obavljali radove na motoru , tada sigurno znate gdje nastaje lupanje . Prema Vašem opisu pretpostavljam da je to na klipovima ili na ležajevima radilice. Česti uzrok koji se neopravdano zanemaruje je simetričnost i paralelnost kučišta ležajeva radilice, deformacija radilice, problemi s tlakom ulja . Ako sada motor opet lupa, najbolje je da skinete karter i provjerite sve ležajeve radilice . Na taj način čete otkriti koje mjesto je kritično . U tom slučaju bi trebalo rastaviti motor i obaviti kontrolu kućišta ( gnijezda ) ležajeva radilice .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI TUCSON 2,0 CRDI - SLABO UBRZAVA ?

Datum objave: 05.03.2012 23:03:39
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić. Imam Hyundai Tucson 2.0crdi 4wd, 2006.g. Počelo mi se dešavati da kada vozim brzinom od cca 120 km/h i hoću ubrzati, auto se nastavlja kretati na istoj brzini (cca 120 km/h), ili ako vozim brže, onda počne sam usporavti na brzinu od cca 120km/h. Ovo se dešava već jedan duži period, u početku se to dešavalo cca jednom u dva-tri tjedna, međutim u posljednje vrijeme se dešava sve češće, danas naprimjer mi se to desilo dva puta u cca 10 minuta. Također mi se u zadnjih par dana počelo dešavati da prilikom dodavanja gasa i prilikom prebacivanja iz niže u višu brzinu, na cca 2000 okretaja, auto počne zacukavati, kao da mu ne dodajem dovoljno gasa,otprilike kao kad umjesto u prvoj krenete u drugoj, a kada prebacujem brzinu s malo jačim brojem okretaja onda je sve ok i nema zacukavanja. Napominjem da je auto redovito servisiran, i zbog prvog problema sam već nekoliko puta bila u servisu, međutim nitko ne zna šta je s autom, pa Vas lijepo molim ako mi možete odgovoriti o čemu se radi. Lijepi pozdrav i unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu moguće neispravnosti mogu biti brojne . Ispitivanje treba započeti po logičnom redoslijedu i to : filteri, prisutnost zraka u gorivu, senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, regulacioni ventil turbine, MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor temperature goriva, senzor bregaste osovine, senzor radilice, djelomično začepljenje auspuha, električna instalacija motora, mehanički uzroci, visokotlačna pumpa .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,6 i. - NEMA GREŠKE , IMA GREŠKE ???

Datum objave: 05.03.2012 19:33:31
Slika
PITANJE:

Pozdrav Imam Golf IV 1.6 98 godinu,prije nekoliko dana počeo je da podiže obrtaje do 1500 kada je u leru(nasemaforu,u koloni itd) IŠAO SAM NA DIJAGNOSTIKU u ovlašteni VWservis i bilo je sve u redu.MOLIM ZA POMOĆ

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : zaklopka snage s elektronskim modulom, senzor temperature motora, senzor temperature usisanog zraka, propuštanje na usisnom kolektoru, aktuator minimuma, električna instalacija motora, injektori, regulator tlaka goriva, mehaničko stanje motora, ECU centrala. Dijagnostika koju ste radili ne znači ništa kada niste otkrili kvar koji je i dalje prisutan .

na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO 1,7 D - ZUPČASTI REMEN ?

Datum objave: 03.03.2012 13:44:50
Slika
PITANJE:

postovani gospodine meicu,,,imam jedno strucno pitanje za vas,,,vozim fiata 87,godina.1,7 dizel,,,i desava se sljedece prije 2 ipo,mjeseca promjenio sam motor,i presao s tim motorom 500km,,,i majstor,,kaze da je sve novo stavio,,i sada kad je,,ova nepogoda bila,,,i upalio sam auto i radilo je 3 minute,,,i ugasilo,se: i kasnije mi taj ,isti majstor govori pukao remen kais,,zar je moguce da pukne remen kais od hladnoce koji je nov novcat s predjenih 500km,,imam osjecaj kao da me majstor laze,,,i da je on neki stari remen kais ipak tu stavio,,bio,,,procijenite vi i molim vas sto prije mi odgovorite,,,pozdrav

ODGOVOR:

Zupčasti remen je izuzetno kvalitetan i otporan je na sve temperature od  -60°C do +60°C . Najčešći uzroci pucanja su blokade pojedinih osovina motora ( bregasta osovina, radilica, osovina visokotlačne pumpe, upad stranog tijela ispog remena , oštećenje natezača ) . Poklopac zupčastog remena mora biti ispravan kako ne bi neko strano tijelo ( najčešće kamnečić ) upao ispod zupčastog remena . Ako je zupčasti remen stvarno pokidan ( prekinut ) tada se mora istražiti zašto je do toga došlo jer se to ne događa često .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 145 1,6 T.S. - SUMNJA NA KRIVI MJENJAČ ?

Datum objave: 03.03.2012 12:25:58
Slika
PITANJE:

Poštovani! Kupio sam Alfu 145 1.6 TS, 2000. godište, 120 KS. Sve je manje više uredno, sukladno godištu. Jedino što mi nije jasno je problem sa odnosima u mjenjaču. Naime, na 5.500 okretaja (a crveno počinje od 6000), auto ide jedva blizu 140 km/h. Provjereno mjerenjem štopericom. Jednostavno, kao da u autu fali šesta brzina. Je li moguće da je netko ugradio mjenjač sa neke druge Alfe ili je moguće raditi što nu diferencijalu? Mogu li negdje na mjenjaču provjeriti je li to tip koji ide uz taj motor? Unaprijed zahvaljujem, dok se ne odužim na slavonski način, a često sam u Samoboru! Pozdrav i svako vam dobro, s poštovanjem,Damir Agičić

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu sigurno su rađene neke improvizacije . Kada nastane neki kvar na mjenjaču, ljudima je najlakše ugraditi drugi rabljeni mjenjač . Tom prilikom nikoga previše ne zanimaju prijenosni omjeri u mjenjaču i diferencijalu , važno je samo da se to može montirati na vozilo i da nekako funkcionira . Kada budete u Samobotu rado ću pregledati Vaše vozilo i dati svoje mišljenje .

na vrh Povratak na vrh

BMW E34 530 V8 - MOŽE LI DIZELAŠ UMJESTO BENZINCA ?

Datum objave: 03.03.2012 11:57:29
Slika
PITANJE:

Poštovani,ubacio bih u bmw e34 530 V8 motor iz 524 td(posjedujem kompletno vozilo).da li je velik problem to ugraditi,mislim na instalacije?unaprijed hvala

ODGOVOR:

Moram reći da se ne bavim improvizacijama ni radovima koji nemaju smisla . Ljudi iz znatiželje rade kojekave kreacije na vozilima svjesno . Imaju dosta vremena i novaca i to ih veseli . Isto je i s ovima što Vi želite napraviti , motori su potpuno različiti kao i svi drugi monogobrojni sklopovi . Isto tako možete ugraditi motor i od nekog kombija ili nekog drugog vozila u Vaš BMW . Ako Vas to veseli samo napred i puno sreće , trebati će Vam .

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 i. 16V - ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 03.03.2012 11:47:17
Slika
PITANJE:

Opel tigra 1.4 16V Problem sa paljenjem Kada palim tigru dugo verlgla, svaki put nabitno dali je hladna ili topla, zacugava u voznji kada pada turaža između 2000-1500 okretaj, ima dobar start to je sve uredu ide dobro samo imam te probleme koje sam napiso. Najvise me muci to oko paljenja zasto nece odprve upalit, sta bi morao promijenit, unaprijed hvala

ODGOVOR:

Najlakši način da se dođe do saznanja zašto motor teško pali je da u momentu paljenja provjerite da li ima iskre na svjećicama i da li ima goriva na injektorima. Ako iskre nema ili je slaba , ispituje se bobina, kablovi, svjećice, elektronika paljenja. Ako iskre ima i ako je dobra ispituje se sustav elektronskog ubrizgavanja goriva i to : tlak goriva, filteri, regulator tlaka , injektori, pojedini senzori motora , motorić minmuma, lambda sonda , mjerač mase zraka, EGR ventil, mehaničko stanje motora, električna instalcija motora. Naravno da je to najbolje ispitivati u servisnim uvjetima sa svim dijagnostičkim uređajima .

na vrh Povratak na vrh