Danas je: 21.09.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL KADETT 1,5 TD - MOTOR SE OPET PREGRIJAVA ?

Datum objave: 01.03.2012 12:02:08
Slika
PITANJE:

Imamo opel kadet ECC 1991.godiste,dizel,turbointercooler.Problem je sa isticanjem vode.Mislili smo da je vodena pumpa pa smo je zamijenili ali je voda istekla da bi majstor rekao da je u pitanju dihtung na glavi motora.Glava je nosena na brusenje,nov dihtung stavljen da bi se nakon predjenih 150 km desila ista stvar.Znalo se desiti i da voda izbije na cep na boci.Kazu da je to velika boljka za ove motore(japance )i da je velik problem ako se podje kvariti na ovaj nacin jer je to navodno znak da je motor pri kraju.Da li je to tacno?

ODGOVOR:

Ako ste stavili novu pumpu za vodu i ako ste obavili uređenje glave motora i zamjenu svih brtvila na glavi motora , potrebno je još ispitati termostat, hladnjak, cijevi rashladnog sustava . Navedeni dijelovi također mogu biti uzrok pregrijavanja motora. Prilikom radova na glavi motora , trebalo je provjeriti i ispravnost bloka motora ( neravnine ) . Sve što sam spomenuo trebao bi znati svaki automehaničar .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,9 JTD - LUPANJE MOTORA ???

Datum objave: 29.02.2012 16:38:03
Slika
PITANJE:

postovanje,citam vas redovno i molim da mi pomognete,Auto je fiat punto 19jtd 2001 god 59 kw SA PREDJENIH 180000 KM.Veliki servis mu je radjen na 173000 km,znaci sa njim sam presao oko 7000 km..E sad..Kako je nedavno bila ova jaka zima i snijeg i led nisam auto vozao 20-tak dana,al sam ga palio svaki dan po malo..Nesto strasno lupa u motoru,isao sam kod majstora rekao mi je da je moguce da se jedna dizda zacepila il da je mozda zubcasti kais preskocio pa dok ne otvori motor nista ne zna..Napominjem auto radi,ne gubi na snazi al sam osjetio da kad pali malo duze sad vergla,valjda se i paljenje poremetilo.Zanima me dal mozete da mi odgovorite sta bi moglo bit u pitanju??Veliki pozdrav za vas,unaprijed hvala.....

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu bi bilo dobro provjeriti fazu motora i nakon toga ( ako ste u mogućnosti ) ispitati dize . kada se izvade dize može se izmjeriti i kompresije motora . Lupanje koje spominjete može izazveti diza , hidropodizač, bregasta osovina ili ležaj radilice. Svaki bolji automehaničar bi nakon pregleda motora odmah znao, gdje nastaje lupanje i što lupa. Ako na Vašem vozilu lupa ležaj radilice ili klip , nemojte više paliti motor .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI, AUTOMATIC - MOTOR NEMA SNAGE - POMOĆ !

Datum objave: 29.02.2012 13:43:25
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, vec dugo vremena odgovarate mi na pitanja u vezi odrzavanja auta, pa evo opet se javljam povodom istog, na zalost. Najradije bih dosli do vas ali problem je hocemo li moci stici sa stanjem kakvo jeste. Problem je sledeci znaci u pitanju je ford mondeo, godiste 2007,2,0 tdci motor, sa automatskim mjenjacem. Pocela je da se pali lampica od motora, prikazuje gresku i ne da da se dodaje gas i gubi snagu, samo lagana voznja, kao da ga nesto gusi. Motor radi ujednaceno, bez trzanja, reklo bi se normalno. Na zalost kod nas je stanje sa servisima jako lose, niko ne zna niti radi svoj posao do kraja, tako da smo tako reci skrstenih ruku. Sta da radimo i sta bi moglo da bude problem? Molim vas ukoliko je moguce da mi odgovorite i hvala vam unaprijed. Jasminka

ODGOVOR:

Kratak i točan odgovor na Vaše pitanje se može dati samo nakon pregleda i uvida na vozilu . Zato će moj odgovor biti duži iz jednostavnog razloga što na takvo stanje mogu utjecati brojni faktori . Moguće neispravnosti su : nečisti filteri, senzor pedale gasa, nečisto gorivo, dize, mjerač mase zraka, regulacioni ventil turbine Wastegate, senzor tlaka zraka MAP, ventil za recirkulaciju ispušnih plinova, senzor tlaka goriva na Rail-u, solenoid tlaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature glave motora CHT, aktuator za kontrolu usisanog zraka, senzor temperature goriva, senzor radilice, senzor bregaste osovine, električna instalacija motora, mehanički uzroci motora, ECU centrala motora . Na žalost odgovor ne može biti jednostavniji . Međutim sve što sam naveo se može ispitati , defektirati neispravnost, predložiti rješenje i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,6 i. 16V - NE RADI ZRAČNI JASTUK ?

Datum objave: 29.02.2012 13:29:34
Slika
PITANJE:

Postovani mene zanima imam Renult Megane2, 1.6 16v al uglavmo problem je u tome sto mi svijetli lampica service i lampica od air baga,posto sam ja totalni neznalica zanimame sta bi to moglo biti, jedan majstor mi je nesto gledao i pricao o nekim kontaktima u zracnom jastuku od vozaca te o nekoj trakici unutra,tak nesto.Sad mene zanima u cem je tu problem i sta se tu da napravit jel se to popravlja ili mjenja?Unaprijed Hvala!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu ne radi sustav zračnog jastuka i zato svijetli kontrolna lampica . Radi toga svijetli i lampica SERVIS . Kada bi se otklonila greška na zračnom jastuku kontrolna lampica bi se ugasila . Nakon toga istovremeno bi se ugasila i lampica SERVIS . Moguće greške na sustavu zračnog jastuka mogu biti brojne, pa i greške koje ste Vi spomenuli . Rješenje je ispitivanje svih komponenata zračnog jastuka, defektiranje kvara, prijedlog rješenja i na kraju otklanjanje kvara .

na vrh Povratak na vrh

SEAT LEON FR 2,0 TDI PD - UPALILA SE ŽUTA LAMPICA ?

Datum objave: 29.02.2012 12:59:44
Slika
PITANJE:

Seat Leon Fr 2.0tdi 125kw uplaila mi se lampisa od motora žute boje ,auto normalno pali i ide kao što je išao jedino je što svjetli ta lampica !? Ako imate kakv odgovor dobro bi dosao ,unaprijed hvala !

ODGOVOR:

Kontrolna lampica koju ste spomenuli pali se kada postoji bilo koja greška u sustavu dobave goriva, u mehaničkom sustavu, u sustavu za upravljanje motorom . Ovoga časa bih mogao nabrojiti tridest i više mogućih uzroka ali od tog aVi ne bi imali koristi . Zato bi najbolje bilo da se na vozilo spoji elektronski dijagnostički sustav i da se na taj način odmah očita ili očitaju snimljene greške na memoriji ECU centrale motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 TD - NE RADI KM SAT ?

Datum objave: 29.02.2012 12:35:58
Slika
PITANJE:

Prelistah sva pitanja o audiju i niko nije imao problem kao ja, znaci iamm audi 80 1,6 tdi 89 god, ne broji mi kilometar sad, brzinu kretanaj pokazuje ispravno, sonda(senzor)koji se nalazi na dole na motoru ima na sebi 2 stopice a na utikacu su 3 stopice s tim da sam ih provjerio i na dvije nema napon a na jednoj ima napon, i to bas ona koja nema stopicu na sondi. to je tako od kad je auto kod mene vec par godina. majstori mi kazu da trazim sondu sa tri stopice medjutim nema takve za kupiti. moje pitanje je sledece. da li na sondu dolazi napon da premostim na utikacu jednu stopicu? neki kazu da je mozda sat ne ispravan, kako to provjeriti, pogledao sam i sam mehanizam je ispravan, tj taj neki famozni zupcanik nije ostecen. kako rjesiti kvar ne pokazivanja? lijep pozdrav

ODGOVOR:

Ako na instrument ploči radi brzinomjer ( pokazivač brzine ) i ako ne radi brojač prevaljenog puta ( brojač prevaljenih kilometara ) , neispravan je kilometar sat . Dijelovi kilometar sata se ne mogu nabaviti pojedinačno . Nabavlja se kompletan instrument . Znači kvar možete riješiti ako nabavite spomenuti instrument  za prikaz brzine i za prikaz pređenih kilometara.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 MPI - ZELENA TVAR ?

Datum objave: 29.02.2012 08:48:23
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Hyundai Accent 1.3 mpi 55 kw 1999 god. na razvodniku za kablove od svjecica vidio sam kad sam ga skinuo da se pojavila neka zelena grudvasta tvar ,prilikom toga skinuo sam i ostale kablove i vidio da su ostala 3 kabla uredu, razvodnici na sebi imaju zutu plastiku iznutra a na ovom prvom nema plastike a kao da nema ni napajanja od nikuda..Možete mi reci o cemu se radi i sto bi to moglo biti? Unaprijed zahvaljujem Lijep pozdrav

ODGOVOR:

Prema vašem detaljnom opisu nastala je oksidacija i ožtećenje kontakata na visokonaponskom dijelu sustava za stvaranje iskre na svjećicama. Radi vrlo važne funkcije navedenog dijela , najbolje bi bilo da zamijenite visokonaponske kablove i razvodnu kapu . Ako trebate dodatno objašnjenje nazovite na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - LUPKANJE U VOLANU ?

Datum objave: 25.02.2012 12:57:30
Slika
PITANJE:

Postovani, imam fiat putna 1.2. 2001. Imam problem sa lupkanjem u volanu , mene asocira na nekakav luft u kardanu , inace sa servom nisam imao problema. Lupkanje izrazeno na neravnom putu.

ODGOVOR:

Danas slavimo mali jubilej, 500.000 posjeta na našoj stranici u nepunih godinu dana.

Stoga ste odabrani da odgovor dobijete odmah. S obzirom na jako velik broj pitanja nismo u mogućnosti odgovoriti odmah, već morate čekati nekoliko dana. Svima odgovaramo ako je pitanje postavljeno u skladu sa kulturom komuniciranja.

Lupanje koje čujete može nastati u volanu , na stabilizator štangi, na pojedinim dijelovima ovjesa. Lupanje u volanu najčešće nastaje na krajnicima spona, na sponama, na radijalnom ležaju zubne letve, na zglobovima osovne volana koja povezuje pogonski zupčanik zubne letve i kotač volana . Lupanje na stabilizator štangi nastaje radi istrošenja vertikalnih spona               ( povezuju ovjes sa stabilizatorom ) , na gumenim blokovima stabilizator štange. Lupanje na ovjesima nastaje radi dotrajalosti : kuglastih zglobova, selen blokova, oscilirajućih ramena , aksijalnih ležajeva amortizera, hvatišta potpornih spona . Pregledajte najprije ona mjesta na koja sumnjate a po potrebi i ostala koja sma naveo .

 

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 HDI - NIŽE OPRUGE ?

Datum objave: 28.02.2012 12:15:19
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine meić imam problem kod peugeota 206 1.4 hdi,2005 godina,stavljao sam opruge nize od standarnih 3 cm,kad je majstor zavrsio isao sam probat,u ljevom kolu cujem preko rupe ko neko struganje kad vozim ravno dali znate u čemu je problem?hvala

ODGOVOR:

Najprije morate biti sigurni da li čujete " KAO neko struganje " ili stvarno čujete struganje . Malo je čudno i to što niste tražili objašnjenje od osobe koja je radila na Vašem vozilu . Siguran sam da bi dobili točno objašnjenje. Bez mogućnosti da pregledam Vaše vozilo , sumnjam na gume i geometriju ovjesa koju ste poremetili .

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,9 SDI - PUŠI NA ČEPU MOTORA I MJERAČU ULJA ?

Datum objave: 28.02.2012 11:58:38
Slika
PITANJE:

imam problem . ima seata ibizu 1.9 sdi 2000 god 50 kw naime dešava se to da auto pali na minus 19 da ide besprjekorno ali na čepu motora puši i na mjeraču ulja takođe puši i izbaciva kapljice ulja. na ausuh ide normalan dim . mnogi mehaničari mi preporučuju servis polu generalku ili generalku kažu da je motor porduvao šta da radim

ODGOVOR:

Ako motor normalno pali , ako normalno ubrzava i ima snage , nemojte raditi ništa jer nije potrebno. To što ste naveli kao moguće znakove istrošenja ne znači ništa .

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 i. 16V - IZBACUJE DIM, PUNO TROŠI , PALI SE LAMPICA ?

Datum objave: 28.02.2012 09:57:33
Slika
PITANJE:

Hvala Vam na odgovoru koju sam postavio za opel Tigra pod oglasom: OPEL TIGRA 1,4 16V - OSTANE BEZ GASA I UGASI SE Datum objave: 21.08.2011 10:14:33 Želio sam se javiti da sam problem riješio, ali nažalost sam. Nisam mehaničar. Nažalost kod nas je previše "stručnjaka" koji nas bacaju u sve već i veći trošak. Osluškivao sam rad dobavne pumpe goriva i shvatio da ostaje bez goriva, ali zašto?. Rastavio sam rezervoar i u čašici za gorivo našao dosta blata. Rastavio, očistio, i izvadio jedan federčić i plastični čepić, tako da gorivo može slobodno protjecati.(izgleda mi kao ventil)Nema više gašenja, rezerva može ići do kraja. Jedan problem je riješen,ali ostaje još jedan. Tigra nije poletna, ne troši ni ulje niti vodu, u leru radi mirno i tiho. Ne puše na čep za ulje. Dijagnostika ne pokazuje grešku. Na eko testu ne prolazi (skroz je u crveno) Postavljam pitanje: Zašto kod naglog dodavanja gasa izbacuje dim. Kao da je nesagoreno gorivio(potrošnja 10-ak lit).Svječice su mi crne. Kad je ugasim dok je još pod čokom ne mogu je upaliti. Imam osjećaj kao da je presaugana. Svakako, svi simptomi mi govore kao da ima previše goriva koje ne može sagoriti. Malo sam čitao o tom famoznom AGR ventilu. Može li on stvarati te probleme? Ponekad se upali naračasta lampica na kontrolnoj tabli. Žao mi se rješiti auta jer sam neke stvari riješio i popravio. Ne znam što dalje pregledati. Molim za savijet.

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima elektronski sustav ubrizgavanja goriva s kojim upravlja ECU računalo motora . Princip rada sustava je takav da računalo motora dobiva brojne ulazne podatke od pojedinih senzora i davača s motora . Na osnovu tih podataka ECU računalo izračunava količinu zraka koja je ušla u motor i na osnovu toga dozira potrebnu količinu goriva . Kad je sve ispravno omjer zraka i goriva je 14,7 : 1 . Tada motor najmanje troši , ima uredan eko test , ne pali se ni jedna lampica, ima potrebnu snagu . Prema Vašem opisu nije teško zaključiti da je vrijeme otvorenosti  injektora ( vrijeme ubrizgavanja goriva ) predugačko i radi toga prevelika količina goriva ulazi u motor . U ovom slučaju treba ispitati sve komponente sustsva ubrizgavanja , otkriti neispravnost i otkloniti kvar/kvarove. Metode ispitivanja nisu bitne , bitan je samo rezultat koji treba postići . Moguće neispravnosti su : pojedini senzori motora, regulator tlaka goriva, injektori, tlak goriva, lambda sonda, zaklopka snage, ventilator sekundarnog zraka, kvaliteta iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora, ECU računalo motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,6 i. - PALI SE GREŠKA MOTORA ?

Datum objave: 27.02.2012 19:27:54
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine nadam se da ce te mi odgovoriti na pitanje i unapred hvala. Imam audi a3 16 2001.g.problem je sledeci nekoliko puta mi se pali greska motor elektronik dva puta sam vozio auto u servisu gde su gresku brisali dijagnostikom i tom prilikom dijagnostika nije pokazivala nikakav problem i posle toga mi se dva puta palila ali je sad sam auto posle nekog vremena ugasi. Greska se pali u toku voznje i tada auto normalno radi nikakvu promenu ne primetim.Da li mozete da mi pomognete nasta da obratim paznju. Jos jednom hvala.

ODGOVOR:

Grešku koja se više puta pojavila na Vašem vozilu ne možete otkloniti na način da je izbrišete iz memorije računala . To bi bilo kao da Vam prokišnjava krov a Vi samo obrišete vodu s poda umjesto da zamijenite crijep . Tako vam je i s Vašim vozilom , grešku treba defektirati i otkloniti . Kada kažem otkloniti to može značiti , zamijeniti ili doraditi neispravan dio . Vi osobno ne možete na ništa obratiti pažnju ali može servis . Stručna osoba servisa će dijagnostikom, mjerenjem, osobnim znanjem i iskustvom , defektirati kvar i nakon toga predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 25 V6 AUTOMATIC - PROBLEM S AUTOMATSKIM MJENJAČEM ?

Datum objave: 27.02.2012 18:45:28
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine Meicu.Imam renoa 25,motor je v6 3000 cm3,automatik je.prezadovoljan sam sa njim,ali imam problem jer je pocela da mi se pali lampica od automatskog menjaca,dok se ona ne upali on super menja brzine,ali kada se upali on ostaje u zastitnom rezimu tj u trecoj brzini.filter i ulje sam mu promenio i nista,promenio sam mu i motorni kompjuter jer su mi rekli da mu on daje signal i opet nista,ostalo mi je samo jos da probam sa zamenom menjackog kompjutera.menjac ima oznaku ar4-so4.niko cak nije znao ni da mi kaze koliko ide tacno ulja u njega,ni u ovlascenom renault servisu pa su sipali 3,5 litara.voleo bih da mi kazete sta vi mislite.hvala unapred.

ODGOVOR:

Najveći problem vlasnika vozila s automatskim mjenjačem je da nisu svijesni činjenice da se ulje u mjenjaču treba mijenjati svakih 60.000 km ili svake dvije godine . Kada se to tako ne radi nastaju istrošenja i ozbiljni kvarovi mjenjača. U ovom slučaju ne bih ništa komentirao : navesti ću samo moguće neispravnosti a to su : električna instalacija mjenjača, hidraulični ventili mjenjača, hidraulična pumpa mjenjača, istrošenja u mjenjaču , računalo mjenjača. Ispitajte najprije električnu instalaciju i konektore a nakon toga i računalo mjenjača .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - PROLUPAO MOTOR ???

Datum objave: 26.02.2012 17:13:22
Slika
PITANJE:

Pozdrav vidim da ste svemoguci majstor pa da vam postavim pitanje ako imate vremena da mi odgovorite??imam renault megane 2006g-78kw-106km-1.5 diesel,vozio sam i odjednom je prolupalo u motoru,sto vise dajem gas vise lupa.zaustavim se nakon par km i zovnem vucu i odnesu me do majstora.majstor kaze to nije strasno ,to je remenica i on je zamijeni,da mi kljuc i ja krenem 1 km i ono opet lupa katastrofa.vratim ga nazad i on kaze aaaaaaa,otvori haubu.ja otvorim on kaze uuuuu pa to su sobe-injektori.ok ja odnesem provjerim sve sobe i sobe su OK-jos dodatan trosak.oodnesem auto kod drugog majstora i on kaze ja mislim da je ojnicni lezaj-i rastavi sve i stvarno ojnicni lezaj,izbrusio je gredu i ojnicu i stavio novi ojnicni lezaj i opet lupa.na kraju sad sam kupio i novu ojnicu jer vidim da tu treba zamijeniti i novu ojnicu sa lezajem(4-ta je u pitanju).sad vas pitam koliko je to sigurno kad zamijeni novu ojnicu koja je otisla k vragu i ojnicni lezaj+nove serafe i diftunge motora molim vas za misljenje i odgovor jer ja putujem za hrvatsku kostajnicu 400 kilometara je u pitanju? hvala

ODGOVOR:

Terminologija odnosno nazivi koje koristite nisu uobičajeni u auto struci . Na Vašem vozilu oštećen je ležaj radilice i klipnjača a možda i klip . Ako sada ne nađete ozbiljan , kvalitetan i profesionalan servis , opet nećete imati dobro popravljen motor . Kod ovakvih kvarova se mora napraviti sve po pravilima struke i maksimalno kvaliteno inače se kvar može ponoviti i biti još skuplji . Dobro se raspitajte i izaberite najstručniji servis .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B 1,2 i. - ZAŠTO PUNO TROŠI ?

Datum objave: 26.02.2012 16:45:17
Slika
PITANJE:

Radi se o korsi b 96g 1.2 8v motor auto ima preveliku potrošnju goriva ,sa20 litara prijeđe 170 km promjenjen je termostat, nova lambda sonda i senzor iza motora temperature vode. isti tako promijenjena je diza na fergazerui još jedan sklop koji je iznad fergazera mislim da ima veze sa vakumom svijećice su nove auto super ide i pali sli mi je majstor reko da diza previše zalijeva i na radi kako treba molim vas za savijet jeta potrošnja nije moguča naime druge corse sa istim motorom prijeđu po 320 km sa istom kolićinom goriva Hvala vam unaprijed

ODGOVOR:

Vaše vozilo nema rasplinjač ( fergazer ) nego elektronski sustav ubrizgavanja goriva s kojime upravlja računalo motora . Iz opisa se vidi da je predugačko vrijeme ubrizgavanja ( vrijeme otvorenosti injektora ) . Radi toga je povećana potrošnja goriva . Na vozilu treba najprije obaviti dijgnostiku motora i tada bih točno mogao navesti što je neispravno . Moguće neispravnosti su : pojedini senzori motora , potenciometar leptirastog ventila, MAP senzor, mjerač mase zraka, lambda sonda, sustav paljenja, mehaničkostanje motora, električna instalacija motora, upravljaćko računalo motora .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - NAKON ZVUKA LUPANJA , MOTOR SE UGASIO ?

Datum objave: 26.02.2012 16:36:25
Slika
PITANJE:

Postovani, pridruzujem se pohvalama za Vas servis i sajt i molim za pomoc. Vozim Golfa TDI godina 1998 , obični tdi dizel 66 kw . Servisiram redovno automobil , nedavno da izvezem iz graže zalupa nešto u motoru i ugasi se , majstor mi reče da je vjerovatno nešto zakazalo i da je jedan ventil se iskrivio , oštetio glavu motora . Napominjem automobil ne koristim baš puno , servisiram redovno . Koji je uzrok tako velikog kvara ?

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu odmah bi savjetovao da više ne palite motor dok ne obavite kontrolu mehaničkog sustava motora. Najprije ćete pregledati zupčasti remen i fazu motora i nakon toga ćete odmah znati koje je oštećenje u motoru . To može biti oštećenje ventila, klipa , radilice . U ovakvim slučajevima kada radim defektažu motora , točno navedem koja su oštećenja i cijenu popravka motora . Ako ima nekih nejasnoća javite se opet .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI PD - TOPLI TEŠKO PALI ?

Datum objave: 26.02.2012 09:25:21
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic postavio bih vam par pitanja u nadi da ce te mi odgovorit ako je moguce... imam Golfa 1.9 TDI 74kw. 2002god predjenih 220000km na satu, do juce mi je sve bilo normalno vozio sam se par sati i ugasio sam auto na kracu pauzu od 1o min. nakon tog kada sam htjeo da upalim motor verglao mi je oko 5-10 sec. i nakon tog normaln upalio i nikakvih drugih promjena se osjetilo nije... normalno vuce nike tekucine ne trosi normalna temperatura,potrosnja i ostalo je sve u normali kao pre... kada se auto ohladilo skroz upalio je bez problema za 1sec. ali opet cim se ugrije ista stvar dugo vergla... ja sam citao po forumima i ostalim sajt mjestima jedni navode da je u pitanju alanser (starter) navodno zaprljan je ili cetkice potrosene pa kad je vruc uzima puno struje i teze pali... drugi kazu da je problem na nekom kablu koji vodi na senzor od temperature kazu mi da osjecem svi kabal i ugradim otpornik... ali uopsteno taj problem nemam samo ja vec dosta njih je imalo isti problem na toj tipi auta pa vjerujem da ste u svojoj karijeri imali ovakav slucaj pa me zanima vase iskreno misljenje jer dijagnostika VAG nista nije ocitala ocito je neka sitnica koja bas zagorcava stvari....unapred hvala i zahvalan Sinisa

ODGOVOR:

Prvo i osnovno je da stanje akumulatora i elektropokretača bude takvo da prilikom startanja motora broj okretaja radilice bude veći od 140 o/min . Ako to nije tako obavite ispitivanje akumulatora i elektropokretača. Po potrebi servisirajte elektropokretač i zamijenite akumulator . Komentare oko ugradnje otpornika ne bih komentirao jer jer bi to bilo neozbiljno . Ostali mogući uzroci su : zrak u sustavu goriva, relej dobavne pumpe, kompresija motora, senzor temperature motora, električna instalacija motora, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

VW TRANSPORTER T2 1,6 D - ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 26.02.2012 08:38:35
Slika
PITANJE:

Prvo veliki pozdrav. Ovako, imam kombi t2 1,6 diesel 37 kw. i imam problem sa paljenjem kad je hladan , ustvari nikako nece da upali. Isao sam kod mehanicara i zamijenio sam grijace , i nista. Nakon svih provjera od bosh pumpe crijeva , uzubcenja ,alnasera , struje nismo mogli nista istanovit. Odemo ispitamo kopresiju , dobra jedan klip 30 , drugi 25 ,28,28. ispitamo dizne , one su bile lose. zamijnimo njih postavili nove. Mislili smo da je problem rijesen ali nista danas nakon jednog dana stavjanja isti problem nece da upali. Vergla dobro i izbacuje malo crnog dima ali da upali nema ni pojma. Nakon slepanja brzo upali i nakon malo trokiranja pocne lijepo radit i onda svaki put pali na pola kljuca. Dobro vuce ne pusi i ponasa se najnormalnije. Unaprijed VELIKA HVALA!!

ODGOVOR:

Kompresija motora koju ste naveli je na donjoj kritičnoj granici . Kada je to tako tada svi ostali faktori koji utjeću na paljenje moraju biti besprijekorni . Zato ću ih navesti : akumulator i elektropokretač moraju biti u takvom stanju da prilikom startanja motora okreću radilicu s više od 140 o/min , u sustvau goriva ne smije biti zraka, faza motora i predpaljenje moraju biti ispravni, komanda za hladni start ispravna ( čok ) , ventili moraju biti dobro podešeni .

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA YARIS 1,4 D4D - DA LI SE MIJENJA LANAC ?

Datum objave: 26.02.2012 08:17:52
Slika
PITANJE:

Štovani gospodine Meiću, pozdravljam Vašu skrb koju redovito iskazujete za vlasnike auta, pa Vas molim da i meni pomognete. Imam Yarisa 1.4 D4D 2003. godište, kupljen polovan. U servisu su mi rekli da je dobro očuvan i da ne moram skrbiti o njemu. Promijenio sam tekućine, filtere za gorivo, ulje, od klime. Čak i pumpu za vodu. Ali, nisam lanac, kažu ne treba. Da li je to točno, ili ne? Auto je prešao 100 tisuća km (pokazivač kilometara, a 170 tisuća po carinskoj deklaraciji). Ne zbnam što da radim, majstori kažu da je sve drugo u redu i da dodjem na servis za 10 tisuća kilometara. Podravljam Vas i želim Vam puno uspjeha u radu.

ODGOVOR:

Napravili ste sve što je trebalo . Razvodni lanac se mijenja samo po potrebi ( kada nastane istrošenje ili oštećenje ) . Dovoljno je samo pratiti njegovo stanje prilikom godišnjih servisa. Navedena kilometraža nije velika jer je motor vrlo kvalitetan . Vi možete značajno utjecati na trajanje mehaničkog sustava motora na način da svakih 10.000 km ili najmanje jednom godišnje, mijenjate ulje u motoru i filtere . Sve ostale tekućine se mijenjaju svakih 60.000 km ili svake dvije godine . Naravno ako primjetite neku nepravilnost da ćete pravovremeno reagirati .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 2,0 16V - IMAM PROBLEM ?

Datum objave: 25.02.2012 19:23:59
Slika
PITANJE:

Poštovani,imam peugeota 306 2.0 16v 150konja imam problem sa tim autom, taj problem je njegovo trokiranje pri velikim okretaima il malim on trokira sve dok ne dobije ajmo rec svoj zalet il NPR... stanem na uzbrdici i ocu krenut i jednostavno koda nema snage za krenut i cuje se kako trokira,pa me zanima šta bi to moglo bit da ga toliko zeza to trokiranje.Hvala

ODGOVOR:

Vaš problem možete riješiti tako da najprije napravite kompletan test motora i ispitivanje pojedinih dijelova i sklopova . To znači da se najprije ispita mehaničko stanje motora a nakon toga se ispituje sustav za stvaranje iskre na svjećicama i sustav elektronskog ubrizgavanja. Nakon dobro obavljenog ispitivanja točno ćete znati što je neispravno i cijenu popravka. Moguće greške su : probijanje visokog napona, loša iskra na svjećicama, bobina, pojedini senzori motora, tlak goriva, injektori, nečist rezervoar , mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, zaklopka snage, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh