Danas je: 22.08.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL TIGRA 1,4 i. 16V - IZBACUJE DIM, PUNO TROŠI , PALI SE LAMPICA ?

Datum objave: 28.02.2012 09:57:33
Slika
PITANJE:

Hvala Vam na odgovoru koju sam postavio za opel Tigra pod oglasom: OPEL TIGRA 1,4 16V - OSTANE BEZ GASA I UGASI SE Datum objave: 21.08.2011 10:14:33 Želio sam se javiti da sam problem riješio, ali nažalost sam. Nisam mehaničar. Nažalost kod nas je previše "stručnjaka" koji nas bacaju u sve već i veći trošak. Osluškivao sam rad dobavne pumpe goriva i shvatio da ostaje bez goriva, ali zašto?. Rastavio sam rezervoar i u čašici za gorivo našao dosta blata. Rastavio, očistio, i izvadio jedan federčić i plastični čepić, tako da gorivo može slobodno protjecati.(izgleda mi kao ventil)Nema više gašenja, rezerva može ići do kraja. Jedan problem je riješen,ali ostaje još jedan. Tigra nije poletna, ne troši ni ulje niti vodu, u leru radi mirno i tiho. Ne puše na čep za ulje. Dijagnostika ne pokazuje grešku. Na eko testu ne prolazi (skroz je u crveno) Postavljam pitanje: Zašto kod naglog dodavanja gasa izbacuje dim. Kao da je nesagoreno gorivio(potrošnja 10-ak lit).Svječice su mi crne. Kad je ugasim dok je još pod čokom ne mogu je upaliti. Imam osjećaj kao da je presaugana. Svakako, svi simptomi mi govore kao da ima previše goriva koje ne može sagoriti. Malo sam čitao o tom famoznom AGR ventilu. Može li on stvarati te probleme? Ponekad se upali naračasta lampica na kontrolnoj tabli. Žao mi se rješiti auta jer sam neke stvari riješio i popravio. Ne znam što dalje pregledati. Molim za savijet.

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima elektronski sustav ubrizgavanja goriva s kojim upravlja ECU računalo motora . Princip rada sustava je takav da računalo motora dobiva brojne ulazne podatke od pojedinih senzora i davača s motora . Na osnovu tih podataka ECU računalo izračunava količinu zraka koja je ušla u motor i na osnovu toga dozira potrebnu količinu goriva . Kad je sve ispravno omjer zraka i goriva je 14,7 : 1 . Tada motor najmanje troši , ima uredan eko test , ne pali se ni jedna lampica, ima potrebnu snagu . Prema Vašem opisu nije teško zaključiti da je vrijeme otvorenosti  injektora ( vrijeme ubrizgavanja goriva ) predugačko i radi toga prevelika količina goriva ulazi u motor . U ovom slučaju treba ispitati sve komponente sustsva ubrizgavanja , otkriti neispravnost i otkloniti kvar/kvarove. Metode ispitivanja nisu bitne , bitan je samo rezultat koji treba postići . Moguće neispravnosti su : pojedini senzori motora, regulator tlaka goriva, injektori, tlak goriva, lambda sonda, zaklopka snage, ventilator sekundarnog zraka, kvaliteta iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora, ECU računalo motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,6 i. - PALI SE GREŠKA MOTORA ?

Datum objave: 27.02.2012 19:27:54
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine nadam se da ce te mi odgovoriti na pitanje i unapred hvala. Imam audi a3 16 2001.g.problem je sledeci nekoliko puta mi se pali greska motor elektronik dva puta sam vozio auto u servisu gde su gresku brisali dijagnostikom i tom prilikom dijagnostika nije pokazivala nikakav problem i posle toga mi se dva puta palila ali je sad sam auto posle nekog vremena ugasi. Greska se pali u toku voznje i tada auto normalno radi nikakvu promenu ne primetim.Da li mozete da mi pomognete nasta da obratim paznju. Jos jednom hvala.

ODGOVOR:

Grešku koja se više puta pojavila na Vašem vozilu ne možete otkloniti na način da je izbrišete iz memorije računala . To bi bilo kao da Vam prokišnjava krov a Vi samo obrišete vodu s poda umjesto da zamijenite crijep . Tako vam je i s Vašim vozilom , grešku treba defektirati i otkloniti . Kada kažem otkloniti to može značiti , zamijeniti ili doraditi neispravan dio . Vi osobno ne možete na ništa obratiti pažnju ali može servis . Stručna osoba servisa će dijagnostikom, mjerenjem, osobnim znanjem i iskustvom , defektirati kvar i nakon toga predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 25 V6 AUTOMATIC - PROBLEM S AUTOMATSKIM MJENJAČEM ?

Datum objave: 27.02.2012 18:45:28
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine Meicu.Imam renoa 25,motor je v6 3000 cm3,automatik je.prezadovoljan sam sa njim,ali imam problem jer je pocela da mi se pali lampica od automatskog menjaca,dok se ona ne upali on super menja brzine,ali kada se upali on ostaje u zastitnom rezimu tj u trecoj brzini.filter i ulje sam mu promenio i nista,promenio sam mu i motorni kompjuter jer su mi rekli da mu on daje signal i opet nista,ostalo mi je samo jos da probam sa zamenom menjackog kompjutera.menjac ima oznaku ar4-so4.niko cak nije znao ni da mi kaze koliko ide tacno ulja u njega,ni u ovlascenom renault servisu pa su sipali 3,5 litara.voleo bih da mi kazete sta vi mislite.hvala unapred.

ODGOVOR:

Najveći problem vlasnika vozila s automatskim mjenjačem je da nisu svijesni činjenice da se ulje u mjenjaču treba mijenjati svakih 60.000 km ili svake dvije godine . Kada se to tako ne radi nastaju istrošenja i ozbiljni kvarovi mjenjača. U ovom slučaju ne bih ništa komentirao : navesti ću samo moguće neispravnosti a to su : električna instalacija mjenjača, hidraulični ventili mjenjača, hidraulična pumpa mjenjača, istrošenja u mjenjaču , računalo mjenjača. Ispitajte najprije električnu instalaciju i konektore a nakon toga i računalo mjenjača .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - PROLUPAO MOTOR ???

Datum objave: 26.02.2012 17:13:22
Slika
PITANJE:

Pozdrav vidim da ste svemoguci majstor pa da vam postavim pitanje ako imate vremena da mi odgovorite??imam renault megane 2006g-78kw-106km-1.5 diesel,vozio sam i odjednom je prolupalo u motoru,sto vise dajem gas vise lupa.zaustavim se nakon par km i zovnem vucu i odnesu me do majstora.majstor kaze to nije strasno ,to je remenica i on je zamijeni,da mi kljuc i ja krenem 1 km i ono opet lupa katastrofa.vratim ga nazad i on kaze aaaaaaa,otvori haubu.ja otvorim on kaze uuuuu pa to su sobe-injektori.ok ja odnesem provjerim sve sobe i sobe su OK-jos dodatan trosak.oodnesem auto kod drugog majstora i on kaze ja mislim da je ojnicni lezaj-i rastavi sve i stvarno ojnicni lezaj,izbrusio je gredu i ojnicu i stavio novi ojnicni lezaj i opet lupa.na kraju sad sam kupio i novu ojnicu jer vidim da tu treba zamijeniti i novu ojnicu sa lezajem(4-ta je u pitanju).sad vas pitam koliko je to sigurno kad zamijeni novu ojnicu koja je otisla k vragu i ojnicni lezaj+nove serafe i diftunge motora molim vas za misljenje i odgovor jer ja putujem za hrvatsku kostajnicu 400 kilometara je u pitanju? hvala

ODGOVOR:

Terminologija odnosno nazivi koje koristite nisu uobičajeni u auto struci . Na Vašem vozilu oštećen je ležaj radilice i klipnjača a možda i klip . Ako sada ne nađete ozbiljan , kvalitetan i profesionalan servis , opet nećete imati dobro popravljen motor . Kod ovakvih kvarova se mora napraviti sve po pravilima struke i maksimalno kvaliteno inače se kvar može ponoviti i biti još skuplji . Dobro se raspitajte i izaberite najstručniji servis .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B 1,2 i. - ZAŠTO PUNO TROŠI ?

Datum objave: 26.02.2012 16:45:17
Slika
PITANJE:

Radi se o korsi b 96g 1.2 8v motor auto ima preveliku potrošnju goriva ,sa20 litara prijeđe 170 km promjenjen je termostat, nova lambda sonda i senzor iza motora temperature vode. isti tako promijenjena je diza na fergazerui još jedan sklop koji je iznad fergazera mislim da ima veze sa vakumom svijećice su nove auto super ide i pali sli mi je majstor reko da diza previše zalijeva i na radi kako treba molim vas za savijet jeta potrošnja nije moguča naime druge corse sa istim motorom prijeđu po 320 km sa istom kolićinom goriva Hvala vam unaprijed

ODGOVOR:

Vaše vozilo nema rasplinjač ( fergazer ) nego elektronski sustav ubrizgavanja goriva s kojime upravlja računalo motora . Iz opisa se vidi da je predugačko vrijeme ubrizgavanja ( vrijeme otvorenosti injektora ) . Radi toga je povećana potrošnja goriva . Na vozilu treba najprije obaviti dijgnostiku motora i tada bih točno mogao navesti što je neispravno . Moguće neispravnosti su : pojedini senzori motora , potenciometar leptirastog ventila, MAP senzor, mjerač mase zraka, lambda sonda, sustav paljenja, mehaničkostanje motora, električna instalacija motora, upravljaćko računalo motora .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - NAKON ZVUKA LUPANJA , MOTOR SE UGASIO ?

Datum objave: 26.02.2012 16:36:25
Slika
PITANJE:

Postovani, pridruzujem se pohvalama za Vas servis i sajt i molim za pomoc. Vozim Golfa TDI godina 1998 , obični tdi dizel 66 kw . Servisiram redovno automobil , nedavno da izvezem iz graže zalupa nešto u motoru i ugasi se , majstor mi reče da je vjerovatno nešto zakazalo i da je jedan ventil se iskrivio , oštetio glavu motora . Napominjem automobil ne koristim baš puno , servisiram redovno . Koji je uzrok tako velikog kvara ?

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu odmah bi savjetovao da više ne palite motor dok ne obavite kontrolu mehaničkog sustava motora. Najprije ćete pregledati zupčasti remen i fazu motora i nakon toga ćete odmah znati koje je oštećenje u motoru . To može biti oštećenje ventila, klipa , radilice . U ovakvim slučajevima kada radim defektažu motora , točno navedem koja su oštećenja i cijenu popravka motora . Ako ima nekih nejasnoća javite se opet .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI PD - TOPLI TEŠKO PALI ?

Datum objave: 26.02.2012 09:25:21
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic postavio bih vam par pitanja u nadi da ce te mi odgovorit ako je moguce... imam Golfa 1.9 TDI 74kw. 2002god predjenih 220000km na satu, do juce mi je sve bilo normalno vozio sam se par sati i ugasio sam auto na kracu pauzu od 1o min. nakon tog kada sam htjeo da upalim motor verglao mi je oko 5-10 sec. i nakon tog normaln upalio i nikakvih drugih promjena se osjetilo nije... normalno vuce nike tekucine ne trosi normalna temperatura,potrosnja i ostalo je sve u normali kao pre... kada se auto ohladilo skroz upalio je bez problema za 1sec. ali opet cim se ugrije ista stvar dugo vergla... ja sam citao po forumima i ostalim sajt mjestima jedni navode da je u pitanju alanser (starter) navodno zaprljan je ili cetkice potrosene pa kad je vruc uzima puno struje i teze pali... drugi kazu da je problem na nekom kablu koji vodi na senzor od temperature kazu mi da osjecem svi kabal i ugradim otpornik... ali uopsteno taj problem nemam samo ja vec dosta njih je imalo isti problem na toj tipi auta pa vjerujem da ste u svojoj karijeri imali ovakav slucaj pa me zanima vase iskreno misljenje jer dijagnostika VAG nista nije ocitala ocito je neka sitnica koja bas zagorcava stvari....unapred hvala i zahvalan Sinisa

ODGOVOR:

Prvo i osnovno je da stanje akumulatora i elektropokretača bude takvo da prilikom startanja motora broj okretaja radilice bude veći od 140 o/min . Ako to nije tako obavite ispitivanje akumulatora i elektropokretača. Po potrebi servisirajte elektropokretač i zamijenite akumulator . Komentare oko ugradnje otpornika ne bih komentirao jer jer bi to bilo neozbiljno . Ostali mogući uzroci su : zrak u sustavu goriva, relej dobavne pumpe, kompresija motora, senzor temperature motora, električna instalacija motora, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

VW TRANSPORTER T2 1,6 D - ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 26.02.2012 08:38:35
Slika
PITANJE:

Prvo veliki pozdrav. Ovako, imam kombi t2 1,6 diesel 37 kw. i imam problem sa paljenjem kad je hladan , ustvari nikako nece da upali. Isao sam kod mehanicara i zamijenio sam grijace , i nista. Nakon svih provjera od bosh pumpe crijeva , uzubcenja ,alnasera , struje nismo mogli nista istanovit. Odemo ispitamo kopresiju , dobra jedan klip 30 , drugi 25 ,28,28. ispitamo dizne , one su bile lose. zamijnimo njih postavili nove. Mislili smo da je problem rijesen ali nista danas nakon jednog dana stavjanja isti problem nece da upali. Vergla dobro i izbacuje malo crnog dima ali da upali nema ni pojma. Nakon slepanja brzo upali i nakon malo trokiranja pocne lijepo radit i onda svaki put pali na pola kljuca. Dobro vuce ne pusi i ponasa se najnormalnije. Unaprijed VELIKA HVALA!!

ODGOVOR:

Kompresija motora koju ste naveli je na donjoj kritičnoj granici . Kada je to tako tada svi ostali faktori koji utjeću na paljenje moraju biti besprijekorni . Zato ću ih navesti : akumulator i elektropokretač moraju biti u takvom stanju da prilikom startanja motora okreću radilicu s više od 140 o/min , u sustvau goriva ne smije biti zraka, faza motora i predpaljenje moraju biti ispravni, komanda za hladni start ispravna ( čok ) , ventili moraju biti dobro podešeni .

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA YARIS 1,4 D4D - DA LI SE MIJENJA LANAC ?

Datum objave: 26.02.2012 08:17:52
Slika
PITANJE:

Štovani gospodine Meiću, pozdravljam Vašu skrb koju redovito iskazujete za vlasnike auta, pa Vas molim da i meni pomognete. Imam Yarisa 1.4 D4D 2003. godište, kupljen polovan. U servisu su mi rekli da je dobro očuvan i da ne moram skrbiti o njemu. Promijenio sam tekućine, filtere za gorivo, ulje, od klime. Čak i pumpu za vodu. Ali, nisam lanac, kažu ne treba. Da li je to točno, ili ne? Auto je prešao 100 tisuća km (pokazivač kilometara, a 170 tisuća po carinskoj deklaraciji). Ne zbnam što da radim, majstori kažu da je sve drugo u redu i da dodjem na servis za 10 tisuća kilometara. Podravljam Vas i želim Vam puno uspjeha u radu.

ODGOVOR:

Napravili ste sve što je trebalo . Razvodni lanac se mijenja samo po potrebi ( kada nastane istrošenje ili oštećenje ) . Dovoljno je samo pratiti njegovo stanje prilikom godišnjih servisa. Navedena kilometraža nije velika jer je motor vrlo kvalitetan . Vi možete značajno utjecati na trajanje mehaničkog sustava motora na način da svakih 10.000 km ili najmanje jednom godišnje, mijenjate ulje u motoru i filtere . Sve ostale tekućine se mijenjaju svakih 60.000 km ili svake dvije godine . Naravno ako primjetite neku nepravilnost da ćete pravovremeno reagirati .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 2,0 16V - IMAM PROBLEM ?

Datum objave: 25.02.2012 19:23:59
Slika
PITANJE:

Poštovani,imam peugeota 306 2.0 16v 150konja imam problem sa tim autom, taj problem je njegovo trokiranje pri velikim okretaima il malim on trokira sve dok ne dobije ajmo rec svoj zalet il NPR... stanem na uzbrdici i ocu krenut i jednostavno koda nema snage za krenut i cuje se kako trokira,pa me zanima šta bi to moglo bit da ga toliko zeza to trokiranje.Hvala

ODGOVOR:

Vaš problem možete riješiti tako da najprije napravite kompletan test motora i ispitivanje pojedinih dijelova i sklopova . To znači da se najprije ispita mehaničko stanje motora a nakon toga se ispituje sustav za stvaranje iskre na svjećicama i sustav elektronskog ubrizgavanja. Nakon dobro obavljenog ispitivanja točno ćete znati što je neispravno i cijenu popravka. Moguće greške su : probijanje visokog napona, loša iskra na svjećicama, bobina, pojedini senzori motora, tlak goriva, injektori, nečist rezervoar , mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, zaklopka snage, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

BMW 530 D AUTOMATIC - TRZANJE MJENJAČA ?

Datum objave: 25.02.2012 18:56:53
Slika
PITANJE:

Poštovanje, gosp. Meić, Imam pitanje u vezi BMW-a 530D, 2007. godina (facelift). Vozilo ima automatski mjenjač (6 brzina - novi mjenjač) koji izuzetno dobro radi. Međutim, zadnjih mjesec-dva dana sam primjetio da prilikom prebacivanja iz 2 u 3 brzinu malo trzne, što prije nije bio slučaj. I to se događa sve češće. Trzaj se događa prilikom standardnog moda šaltanja (E mod, u S modu ga malo i vozim), a inače, mjenjač prešalta na oko 2ooo-2500 okretaja (kao i prije). Sve ostale brzine promjeni bez ikakva trzaja. Također, kad malo jače stisneš gas odnosno kad malo žešće kreneš u vožnju taj trzaj se ne osjeti nikako. I na kraju, vozilo je prešlo 180.000 km i ne znam da li je ikada mijenjano ulje u mjenjaču, a kupljen je u polovan u Njemačkoj. Sve ostalo dobro radi i motor dobro vuče. Moje pitanje je da li je pomenuti trzaj prilikom šaltanja mogući simptom nekog kvara ili bi eventualno samo trebao promijeniti ulje i filter u mjenjaču? Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Na samom početku treba reći da se isplati mijenjati ulje i filter automatskog mjenjača jer su popravci vrlo skupi . Dobro ćete napraviti ako to radite svakih 60.000 km ili svake dvije godine . Možda ćete čuti i drugačije mišljenje da se to uopče ne treba raditi ali tada radite protiv sebe jer su velike šanse da dođe do istrošenja i kvara u samom mjenjaču . U ovom slučaju bih promijenio ulje i filter mjenjača a nakon toga bih vidio učinak . Po potrebi bih nakon toga napravio i kompjutorsku dijagnostiku mjenjača .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,4 i. - NOVE SVJEĆICE A NEĆE DA UPALI ???

Datum objave: 25.02.2012 17:51:18
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam auto Ford Ecsort 1,4 benzin, 1992.godina. Jučer sam imao stare svjećice na autu (skinio sam ih sinoć, ošmirglao i vratio nazad). Auto je upalio i vozio je. Jutros je ponovo upalio i odmah se ugasio. Nakon toga sam otišao i kupio nove svjećice i promijenio, ali auto više neće da upali. Da nije možda dotok goriva u pitanju ili nešto drugo. Molim Vas da mi odgovorite u čemu je problem i što bi trebalo napraviti. Hvala unaprijed ! S poštovanjem !

ODGOVOR:

Ako ste u mogućnosti pregledajte sustav paljenja i sustav ubrizgavanja. Najprij vidite ima li iskre na svjećicama . Ako iskre nema , mogući uzroci su : veliki pad napona prilikom startanja motora , probijenje visokonaponslih kablova, bobina , ulazni napon na bobinu, senzor radilice. Ako iskre ima ispitajte : ima li goriva na injektorima . Mogući uzroci su : relej dobavne pumpe, tlak goriva, filter goriva, regulator tlaka goriva, prekid struje do konektora pumpe goriva, pumpa za gorivo . Uzrok može biti i mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 D - NITKO NE ZNA ZAŠTO NE PALI ?

Datum objave: 25.02.2012 17:11:38
Slika
PITANJE:

Imam opel astru 1.7 dizel 1997 godiste. problem je u tome sto nece da upali izbacuje jako malo goriva na diznama... A ni jedan majstor do sada mi nije mogao reci u cemu je problem pa bi vas molio da mi pomognete...

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba stručna osoba ispitati : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija ) , grijače , dize, filtere, stanje akumulatora, stanje elektropokretača, električnu instalaciju motora, visokotlačnu pumpu . Kada se ispita sve što sam spomenuo, točno ćete znati radi čega motor ne pali .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PANDA - MJENJAČ ?

Datum objave: 25.02.2012 15:18:23
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine Meicu. Imam pitanje za vas vezano za Fiat Pandu 2000 godiste. Problem je s mjenjacem,kada se vozi u drugoj(2) i petoj(5) brzini se nesto cuje kao da melje i struze,pa sta bi to moglo biti??? U ostalim brzinama se ne cuje samo u drugoj(2) i petoj(5). Unaprijed hvala. Pozdrav!!!

ODGOVOR:

Zvuk koji čujete dolazi iz mjenjača . Moguća oštećenja su ležajevi mjenjača, pojedini zupčanici . Dobro bi bilo da što prije otvorite mjenjač i obavite popravak jer svako odgađanje može biti puno skuplje .

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA COROLA 2,0 D-4D - NEMIRNO RADI I PREKIDA ?

Datum objave: 24.02.2012 19:01:57
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam TOYOTU COROLLU 2.0D4D 85kw 2005g. auto je prešao orginalnih 270.000km. Radi mi u leru nekada malo nemirno i dobro ide dok je hladan, kad se zagrije blizu radne temperature cuka i nema gasa do 2100-2400 okretaja nakon tih okretaja ide odlično i tako u svakoj brzini. Molim za savjet. Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba napraviti detaljno ispitivanje i test motora a mogući uzroci su : nečist rezervoar, filteri, senzor temperature motora, zrak u sustavu goriva, dize, senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, EGR ventil, MAP senzor, sustva za regulaciju turbine, mehaničko stanje motora, električna instalacija, Visokotlačna pumpa .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO MATIZ 1,0 i. - PROBLEM S OKRETAJIMA MOTORA ?

Datum objave: 23.02.2012 22:47:52
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, Daewoo Matiz 2002.g. ima problem sa okretajima na leru. Naglo skoči, pa se vrati. Nitko od "stručnjaka" kompjuterskm dijagnozom ne može točno reći što bi moglo biti. Jel motorić ler gasa, jel MAF senzor ili nešto treće. Oni bi redom mijenjali stvari dok ne nađu što ne valja. Očigledno je da je greška u doziranju smjese zraka i goriva, ali nisam stručnjak, pa pitam Vas. Hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Točan uzrok što je neispravno mogu navesti nakon pregleda vozila. Tada se može znati i cijena popravka. Nitko ozbiljan Vam bez testiranja motora i ispitivanja pojedinih komponenata ne može reći što je neispravno i cijene materijala i rada . Ovom prilikom bih mogao nabrojiti dvadesetak mogućih uzroka ali od toga Vi ne bi imali koristi . Zatražite da Vam stručnjak servisa pregleda motor i da točno navede cijenu popravka . To je uobičajeni postupak i vjerujem da takav servis postoji u Vašem gradu .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,5 TDI QUATTRO - PUNO TROŠI , TEŠKO PALI ?

Datum objave: 23.02.2012 22:37:11
Slika
PITANJE:

pozdrav uvazena gospodo,imam problam kod Audi A6 2.5TDI Quatro ima potrosnju 15 litara i ima problem sa jutarnjim palenjem dugo vergla i u vise slucajeva i neupali.Auto nema starta do 2000 obrtaja. Ja sam skidao pumpu pregledao je Boshista zamjenio set gumica u njoj i opet isto,dizne su isto uredu.pumpu sam ugradio na -3,5 stepeni.Neznam sta vise da mu radim, stoga bio bih vam zahvalan na savijetu.

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila je vrlo složen i zahtijevan . Nije moguće bez stručnog znaja i odgovarajuće servisno dijagnostičke opreme otkriti a nakon toga i otkloniti pojedine kvarove. Navesti ću moguće neispravnosti : mehaničko stanje motora , filteri, senzor pedale gasa, MAF senzor, regulacioni ventil turbine, sustav za regulaciju tlaka turbine, turbina, MAP senzor, EGR ventil, začepljenje auspuha, regulator količine goriva, senzor položaja pumpe, visokotlačna pumpa, ECT senzor, CKP senzor, električna instalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 i. 16V - VOZILO BJEŽI U STRANU ?

Datum objave: 22.02.2012 22:36:47
Slika
PITANJE:

Postovani imam problem sa selenima na ford escortu 1.6 16v ,naime desavalo mi se da prilikom kocenja da auto vuce nesto malo u desnu stranu i ustanovljeno je da su seleni losi. Kupio sam nove i zamjenio ih kod lokalnog mehanicara ali sad nakon toga auto uzasno bjezi po cesti tj. pri dodavanju gasa vuce u desno a pri kocenju u lijevo i uzasno je nezgodno za voziti a uz brdo pogotovo,vizualno nisam primjetio nista neobicno na selenima i dobro su upresani na vilicu ,sve se cini ok. Jel moguce da su stvarno tvornicki losi kao sto me ovaj uvjerava ili je problem u necem drugom? Cak i jedan koji je na oko izgledao mekan smo uzeli druge marke duplo skuplji i nista nije pomoglo. Da napomenem da je prije prakticki bilo zanemarivo oko zavlacenje u stranu pri kocenju i nakon stavljanja novih je auto prakticno neupotrebljiv,nije mi jasno da stari i raspadnuti seleni mogu biti bolji od novih ma kakvi god ovi bili.

ODGOVOR:

Niste odradili sve radove do kraja i po pravilima struke. Sigurno postoje još neka istrošenja na ovjesima, amortizerima, hvatištima . Kada se otklone sve neispravnosti , obvezno treba obaviti i podešavanje geometrije ovjesa .

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - VODIK U AUTOMOBILU ?

Datum objave: 22.02.2012 18:40:48
Slika
PITANJE:

Poštovani interesira me vaše mišljenje o autima koji voze na HHO.Dali se stvarno može toliko uštedjeti na gorivu(navodno čitam do 60&)ili je to samo prazna priča.Imam staroga kadeta u kojeg bi to ugradio ali se bojim da ne bacim pare uludo.Vidim da se u sve živo razumjete što se tiče mehanike.Interesira me vaše mišljenje o vožnji na vodik,te bih bio jako zahvalan da mi date pravilan odgovor.Pozdrav.

ODGOVOR:

Sve što ste pročitali u vezi vodika i isplativosti za Vaše vozilo slobodno zaboravite jer to nije tako . Pogon motora vodikom je moguć na dva načina i to pomoću gorivih čelija , vrelim izgaranjem ili hladnim izgaranjem . Kod vrelog izgaraja čisti vodik reagira s kisikom zrakau, pali se i stvara toplinsku energiju koja se pretvara u mehanički rad . Hladno izgaranje se događa u gorivoj čeliji u kojoj se stvara kontrolirana reakcija spajanja vodika s kisikom , pri čemu nastaje električna energija. Dobivena električna energija se koristi za pogon elektromotora. Treći način dobivanja vodika je pomoću elektrolize vode. U tu svrhu se koristi istosmjerna struja koja razdvaja vodu na vodik i kisik . U ovom procesu su potrebne velike količine primarne energije za dobivanje vodika. Čisti vodik se mora čuvati u specijalnim spremnicima koji zauzimaju mnogo korisnog prostora vozila a istovremeno smanjuju korisnu nosivost vozila. Nije moguće u kratkom opisu detaljno objasniti postupke dobivanja vodika jer je sam proces vrlo kompleksan . Možete li reći  za koji od navedenih postupaka ste saznali da se može koristiti u Vašem vozilu ?

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A KLASSA W 168 1,6 i. - POMOĆ OKO VOZILA ?

Datum objave: 22.02.2012 17:26:41
Slika
PITANJE:

Imam mer.a.klass.w168 1.6i 98g.zelio bih v as zamolit ako mi mozete pomoc oko mog problema. auto mi ukruti volan kada do kraja namotam volan i to kad stoji ilil kad lagano vozim.maistor mi je gledao dijagnostiku i pise da je fela na brzini i lambi sondi ,smjesi i previse trosi oko 16l po gradu a na otvorenome 6l. pozdrav tomislav

ODGOVOR:

Iz Vašeg opisa već vidim da Vi znate što je neispravno na Vašem vozilu jer ste naveli senzor brzine vozila i lambda sondu . To sve vam je rekao Vaš majstor koji je pregledao vozilo . Na Vašem mjestu bih poslušao i obavio popravak na vozilu . Ukolko ne vjerujete stručnosti i dobronamjernosti Vašega majstora , tada bih zatražio još jedno stručno mišljenje . Ovom prilikom nema nikakvog smisla da navodim moguće greške volana i velike potrošnje goriva jer bih mogao navesti trideset i više mogućih grešaka a to Vama ne pomaže samo bi Vas još više zbunilo .

na vrh Povratak na vrh