Danas je: 26.05.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF IV 1,9 TDI PD - NEUGODAN MIRIS IZ VENTILACIJE ?

Datum objave: 04.10.2012 15:33:45
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, cjenim vas radi i cesto citam vase odgovore na posavljena pitanja, a i obraco sam vam se nekoliko putai uredno dobivo odgovore koji su mi bili od velike koristi. Imam golfa 4 19 TDI (di crveno) 74 kw PD, imam neki neznam da li je to problem ili ne ali radi se o klimi u navedenom autu klima je manuelna i zna mi se desit kada koristim neko vrijeme klimu i onad je ugasim na na nekih par minuta pa poslje ponovo upalim osjetim neki Tezak zrak u autu koji je jednostavno toliko tezak da moram malo otvoriti prozor da ude svjez zrak i tak osvaki put poslje koristenja klime kada malo ugasim na nekih par minuta i ponovo upalim desi mi se isto, promjeni sam filter klime prije godinu a presao sam samo 10 000 od tada neznam da li se treba ponovo mjenat ili sta da radim, koristio sam neki sprej sa nekom cjevcicom za ciscenje klime odnosno za ciscenje tih ventilacionih otvora koja ulaze u auto i bude neko kratko vrijeme dobro nema tog teskog zraka osjeti se neka svjezina poslaje ponovnog paljenja ali je to sve kratko nakon 15-20 dana opet se isto osjeti. Cuo sam za neko sredstvo za ciscenje koje se koje je kao dimna bomba pusti neki dim i sa upaljenom klimom nekih 15 minuta Navodno bude bolje. Pa zato vas kao strucnu osobu pitam dali postoji neko sredstvo ili sta da uradim da bi ocisto klimu tako da mi se ovo navedeno nedesava, unapred zahvaljujem S Postovanjem!!!

ODGOVOR:

Navedeni neugodni miris iz ventilacije se pojavljuje uvijek kada se redovito ne čisti sustav ventilacije , naročito na vozilima koji imaju klima uređaj . Na isparivaču se stvara kondenzat koji pogoduje stvaranju bakterija . Ventilacijske kanale bi trebalo čistiti najmanje jednom godišnje a isto tako i mijenjati filter kabine . Vrsta sredstava za čišćenje mogu biti razna , važno je samo da su djelotvorna . Kada je sustav ventilacije jako zapušten tada čišćenje treba obaviti 3 do 4 puta za redom i onda se eventualno može očekivati neki rezultat . Inače u nekim slučajevima kada je sustav jeko devastiran , rješenje je samo zamjena isparivača .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 205 1,9 GTI - NAKON SKIDANJA GLAVE, MOTOR NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 04.10.2012 15:24:49
Slika
PITANJE:

Mjenjao sam brtvu glave na peugeotu 205 1.9 gti i sad auto nece da upali, uspio sam ga upaliti 2 puta dodavanjem benzina u usis i dok sam drzao gas je radio ali lose, kad sam pustio gas se ugasio i vise ga nisam mogao upaliti i primjetio sam kad skinem svjećice da su full mokre. Da li bi mi mogli dati neki savjet sta napraviti ili di sam mozda pogrijesao?

ODGOVOR:

Ako je mehaničko stanje motora ispravno ( faza, kompresija ) onda se treba baviti sustavom za stvaranje iskre na svjećicama i sustavom elektronskog ubrizgavanja goriva . Provjerite ima li iskre na svjećicama . Ako iskre nema provjerite ulazni napon na bobinu , bobinu, kablove . Ako iskre na svjećicama ima tada treba ispitivati pojedine dijelove sustava dobave goriva i senzore motora . Moguće neispravnosti na ovom sustavu su : regulator tlaka goriva, previsoki tlak goriva, injektori, senzor položaja zaklopke snage, MAP senzor, ECT senzor, EVAP ventil rezervoara , senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI PD - VIŠE POKUŠAJA POPRAVKA BEZ REZULTATA ?

Datum objave: 04.10.2012 15:07:11
Slika
PITANJE:

postovanje....imam golf 4 tdi,di crveno 74kw pd.....prije tri mjeseca mi se desilo da pri 3200 obrtaja auto uspori i ne prelazi 120kmh,ugasim ga i upalim i ponovo par dana radi dobro...i onda opet....otisao sam na dijagnostiku i rekli su mi da treba turbinu pregledati...te su istu ocistili te i egr ventil!vozio sam tjedan i pol bez problema te poslije toga isti problem.stavili su na dijagnostiku i kompjuter je ucitao gresku na senzoru rashladne tekucine..te smo isti i zamijenili...vozim dva dana bez problema da bi se ponovo isto desilo(napominjem da mi vozilo ne prebaciva na safe mode niti mi bilo sto pokazuje na instrument ploci..to mi se desilo dva puta u 4 dana...ugasim upalim i opet ide dobro.skopcali ponovo na dijagnostiku i kompjuter je ucitao gresku(p1556)regulacija tlaka punjenja podbacena regulacijska granica!molim vas za savjet...jer vise nisam pametan sto se desava niti imam novaca da placam tolike prepravke!!!!hvala vam

ODGOVOR:

Motor može povremeno izgubiti snagu radi brojnih razloga koje ovom prilikom ne bih navodio jer ih ima puno . Komentirao bih samo grešku koju ste naveli P 1556 tlak zraka . To stvarno može biti uzrok a moguće neispravnosti su : senzor tlaka zraka, elektropneumatski ventili za regulaciju tlaka turbine, ventil za rasterećenje turbine,  ECU centrala motora . Kao što vidite opet treba ispitati ovo što sam spomenuo . Prilikom ispitivanja treba omogućiti servisu da ima dovoljno vremena za ispitivanje i kontrolu , kako se ne bi dogodilo da opet dobijete vozilo na kojemu nije otklonjen stvarni kvar .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 MPI - PROBLEM SA ŠALTANJEM ?

Datum objave: 04.10.2012 08:30:55
Slika
PITANJE:

ŠKODA FABIA 1.4 MPI muke sa mjenjačem kod mijenja brzina iznad 3000 okretaja ne ide u brzinu ili se desi da izgubim 1. i 2.brzinu.Neda se stavit u 1. i 2. i rikverc.u mjestu sa mjenjačem radim lijevo, desno,gore, dolje i nakon nekog vremena uspijem opet staviti u brzine.

ODGOVOR:

Problem sa šaltanjem koji ste donekle opisali može nastati iz dva razloga i to : istrošenje na polugama za šaltanje izvan mjenjača , istrošenje ili kvar u samom mjenjaču . Nakon stručnog pregleda Vašega vozila , mogao bih točno navesti uzrok i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI GETZ 1,5 CRDI - POTROŠNJA GORIVA VEĆA OD DEKLARIRANE ?

Datum objave: 03.10.2012 19:25:27
Slika
PITANJE:

Postovani!Imam Getz 1.5Crdi,2008g.Sa njim sam do sada presao 28.000 km.Razradjivao sam ga po propisu,vozim ga na malim okretajima,bez naglih ubrzanja.Problem je u potrosnji.Van grada trosi od 4.7-5.5 l i sa time sam zadovoljan,ali po gradu trosi 8.5-9.3lit.To svaki put kad idem na servis reklamiram ali mi svaki put odgovaraju da je do nafte,voznje na kratkim relacijama,da odjednom napravim 100 kilometara po gradu pa cu vidjet potrosnju itd.Eko test je uvijek odlican.Taj sam auto uzeo iskljucivo zbog deklarirane potrosnje(4.5 van grada i 5.5 po gradu).znamda je to nemoguce ali potrosnja po gradu mi se cini previsoka.Servisiram ga redovito u ovlastenim servisima,a potrosnju mjerim tako da ga napunim do cepa,napravim 100km i opet ga natankam na istoj punpi.Molam Vas za misljenje i savjet.Hvala

ODGOVOR:

Potrošnja goriva koju ste pročitali u prospektu za vozilo je Trojanski konj proizvođača vozila jer Vas je time pridobio da kupite vozilo . Potrošnju goriva koja je navedena u prospektu , Vi osobno ne možete postići ali je može postići probni vozač ili djelatnik servisa . Oni to mogu postići jer imaju točnu uputu kako moraju voziti da bi postigli takvu potrošnju . U realnoj vožnji Vi to nemožete postići . Ako dođe do sudskog spora Vi ćete izgubiti .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN SAXO - ZAŠTO ZADNJA KOČNICA RADI SA 50% EFEKTA ?

Datum objave: 03.10.2012 18:42:48
Slika
PITANJE:

Poštovani majstori, Uzeo sam svoj Citroen Saxo iz servisa gdje mu je zamijenjen kočioni cilindar. Cilindar je curio na zadnjem lijevom točku. Nakon tjedan-dva slijedio je tehnički pregled, na kome su mi rekli da lijevi zadnji točak koči za 50% kočionog efekta. A da ručna kočnica radi izvanredno. Ovo mi ponavljaju već 11 godina. Kako to da zamjena cilindra nije ništa promijenila. Zadnje kočione pločice (uključujući i ove na zadnjem lijevom točku) su zamijenjene prije 2 mjeseca. Prethodne su bile originalne. Odlijepile su se, bez da se dotroše do kraja, ne znam kako se to desilo, da se odlijepe od metalnog nosaca. Recite mi dali Saxo ima peti cilindar (koji regulira kočenje kada je auto preopterećen), te da možda taj cilindar remeti kočenje? - Ako ne onda koji bi mogao biti razlog slabijeg kočenja na zadnjem lijevom točku. Do sada prilikom 11 godina vožnje nisam primijetio nešto neobično. Pozdrav Goran

ODGOVOR:

Uzroci radi kojih zadnja lijeva kočnica radi sa 50% mogu biti ; bubanj kočnice, kočne papučice ( pakne ) , kočni cilindar, flaksibilna cijevi kočnice, kočiona tekučina , glavni kočni cilindar, regulator hidrauličnog tlaka za zadnje kočnice . Kada se radi popravak kočnica onda osoba koja obavlja stručne radove na vozilu treba biti toliko stručna da prepozna svaku neispravnost i da istu otkloni . Isto tako nakon popravka kočnog sustava stručni radnik treba najprije ispitati efekt kočenja na radioničkim valjcima i ako je svu u u redu , tada se ide na tehnički pregled .

na vrh Povratak na vrh

BMW 520 D - OTEŽANO JUTARNJE ŠALTANJE ?

Datum objave: 02.10.2012 22:15:04
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Prvo da Vam cestitam i da Vas pohvalim na ideji, i na bezkompromisnoj podrsci koju dajete Vasim posjetiteljima. Naime imam BMW 520D E60 2006god, koji za sada funkcionira odlicno, ali imam jedan mali problem, nekad kad auto stoji par dana, tesko ubacim u prvu brzinu, doduse nekad mi se to desi i prilikom stajanja na semafor, pravo tesko ulazi u 1 brzinu iz lera, zatim ubacim u drugu i odmah udje u 1 brzinu. Ovo se pravo rijetko desi al eto desava se. Neki su mi govorili da promijenjim ulje u mjenjacu, auto je preslo 130.000km, po prospektu je tu negdje i zamijena na nekih 150.000. rucni je mjenjac 6 brzina.. Pozdrav iz Sarajeva i hvala unaprijed..

ODGOVOR:

Otežano šaltanje u prvu brzinu može nastati radi nekoliko razloga i to : povećano trenje između lamele i spojničke osovine, povećani otpor između sinhrona prve brzine i zupčanika prve brzine,  zaljepljena lamela za zamašnjak prilikom prvih jutarnjih šaltanja, povećani otpor na polugama za šaltanje . Neposrednim uvidom može se točno utvrditi što od navedenog je uzrok .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - NE ZNAM ODAKLE CURI ULJE ?

Datum objave: 02.10.2012 21:49:38
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam mercedes cdi C klasa 220 2001 godina,prva reg.2002 godina,pređenih 280000 km primjetio sam na podu kada pomaknem auto da curi ulje i stvore se male fleke ulja na zemlji.Što je to i od čega i što mi je činiti,tj.dali moram Hitno na servis?Inače kontrolna tabla mi kaže da je sve ispravno. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru

ODGOVOR:

Ulje koje visite može biti : motorno ulje , ulje iz mjenjača, ulje iz servo volana , ulje iz kočnog sustava . Svako od navedenih ulja ima drugačiju boju pa se po tome može znati odakle propušta. Ako sve radi i ako nema nikavih upozorenja stvar nije toliko hitna . Provjerite sve količine i nivoe ulja pa možda i po tome zaključite gdje nastaje propuštanje .

na vrh Povratak na vrh

SUZUKI GRAND VITARA 2,0 CRDI - ČUDAN ZVUK I MOTOR NEMA SNAGE ?

Datum objave: 02.10.2012 21:20:30
Slika
PITANJE:

Imam suzuki Grand Vitara 2006 godište. Na 79000 km izvršena je reparacija turbine , i odmah se čulo zavijanje između 1500-1700 okretaja , da bi se nakon 2500 km čulo već i oko 2000 okretaja . sada auto ima 82500 km i pri davanju kontakta čuje se zujanje u predjelu turbine kao da radi elektro motor (više kao tupi zvuk metala).Kad se motor upali isto prestaje i povremeno se čuje u vožnji.kad se motor ugasi ponovno se čuje isti zvuk i traje nekoliko minuta i potom se ugasi.Motor radi normalno na leru i u vožnji ne gubi snagu.Da li se radi o EGR ventilu ili nečem drugom . Hvala Na odgovoru.

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje nije problem dati ali nakon stručnog pregleda vozila . Moguće neispravnosti su ; elektro pneumatski ventili za regulaciju turbine, elektro pneumatski ventil Wastegate, ventil za upravljanje EGR -om . Ostale moguće neispravnosti su : preveliki tlak zraka u usisnom kolektoru, sustav za regulaciju turbine, senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, EGr ventil , mjerač mase zraka , pojedini senzori motora, dize, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

BMW 316 i. - RASHLADNI SUSTAV MOTORA ?

Datum objave: 27.09.2012 16:36:10
Slika
PITANJE:

Poštovani, uskoro moram zamijeniti antifriz na svom autu pa me zanima kako se točno ozračuje sistem nakon dolijevanja. Vozim BMW E36 coupe 316i 97 GODINA. Znam na kojem se vijku to radi, ali ne znam da li na hladno ili kad je motor pri radnoj temperaturi ? Termostat je ispravan, kiler je star 2 godine. Zamijenjen je. Da li treba odvrnuti grijanje na maksimum? Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Za odzračivanje rashladnog sustava imate jedan vijak na samom hladnjaku a drugi na gornjoj gumenoj cijevi rashladnog sustava . Nakon što napunite antifriz , upalite motor i odmah odzračivajte sustav . Kada nivo antifriza padne , dopunite sustav , zatvorite vijke za odzračivanje. Kada se motor zagrije opet odzračite sustav , dopunite rashladnu tekućinu i napravite probnu vožnju .

na vrh Povratak na vrh

ALFA 146 1,4 i. 16V - ZAŠTO ODLAZI STALNO LAMBDA SONDA ?

Datum objave: 26.09.2012 23:09:00
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine Meiću. Posjedujem alfu 146 1.4 16V TS , 99g. imam je već 7g i nikad nisam imao problema osim na eko testu. Prije 2g sonda mi bacila grešku na eko testu, promjenio je i prošao sam eko test. prošle godine, ista sonda, samo što sam u rezerovoaru imao ES 95, isto na eko testu baci grešku, za 2 dana natoćim ES 98 i prođem iz prve. Mene sad zanima da li benzin igra ulogu kod lambda sonde, i da li ona može otići zbog goriva i da li neku ulogu igra i katalizator, on nije nikada mijenjan ( auto prešao 160 000 km ). Hvala

ODGOVOR:

Uzrok nije benzin nego nešto drugo . To drugo može biti : svjećice, kablovi, pojedini senzori motora, injektori, propuštanje na usinom kolektoru, katalizator, mehaničko stanje motora, ECU centrala, lambda sonda . Jednostvnim riječnikom kazano , na Vašem vozilu treba napraviti dijagnostiku motora , defektirati kvarove i nakon toga iste otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 B4 1,9 TDI - MOTOR LOŠE RADI NA SREDNJEM BROJU OKRETAJA ?

Datum objave: 26.09.2012 20:35:44
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, čuo sam i pročitao sve najbolje o Vama i vašem znanju i stručnosti pa bih Vas molio da mi pomognete. Imam Audi 80 b4 1.9 TDI 1995 god. Auto mirno radi na leru i dobro ubrzava u svim brzinam. Problem se pojavljuje u petoj brzini i to samo u području između 2200 i 2400 okretaja naime tada auto trza i trese prilično jako, prije 2200 i poslije 2400 okretaja auto radi normalno i mirno. Filteri zraka i nafte su promjenjen ali se ništa nije poboljšalo. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru i želim Vam mnogo uspijeha u daljnjem radu.

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba obaviti ispitivanje mehaničkog sustava motora, ispitivanje sustava za dobavu goriva , ispitivanje sustava za upravljanje motorom . Moguće neispravnosti su : mehanička istrošenja na klipnom mehanizmu, istrošenja na ventilima , nečistoća u usisnom kolektoru, djelomično začepljenje auspuha, EGR ventil, filteri, podešenost predpaljenja , senzor temperature motora, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja na visokotlačnoj pumpi, dize, visokotlačna pumpa, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 HDI - LAMPICA

Datum objave: 23.09.2012 10:13:14
Slika
PITANJE:

Poštovani! Ovako imam Peugeot 206 1.4 Hdi 2004. godina. Problem je sljedeci: Danas ujutro krenuo sam na posao i upalila mi se lampica STOP, al nije ostala upaljena vec je samo 2 puta blicnula i ugasila se. Dakle zanima me u cemu bi mogao biti problem? procitao sam u servisnoj knjizi da moze biti do ulja u motoru ali pogledao sam ulja ima sad jedino neznam dal moze biti do kocne tekucine ili rashladne tekucine? Gdje mogu kupiti istoimene tekucine a da odgovaraju mojem tipu vozila i kolika im je cijena? Mlad sam vozac i nemam iskustva s tim stvarima te vas molim da mi date savjet sta napraviti. Unaprijed hvala! Zoran

ODGOVOR:

Lampica STOP koju ste spomenuli je multifunkcionalna i pali se kada postoji bilo kakva neispravnost ; na motoru, u motoru, na rashladnom sustavu, na sustavu za podmazivanje, na sustavu paljenja , na sustavu dobave goriva, na sustavu dobave zraka, na kočnom sustavu,  na ostalim sustavima koji su bitni za funkcionalnost vozila . U ovom slučaju potrebno je obaviti stručni pregled vozila i tada se može točno otkriti uzrok radi kojega se pali lampica STOP . Rashladnu tekućinu možete kupiti u svakom dučanu za autodijelove a cijena jedne litre je od 30,- do 65,- kn .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F - VOZILO SE TRESE PRILIKOM KOČENJA ?

Datum objave: 23.09.2012 10:05:58
Slika
PITANJE:

Poštovani Vozim opel astru f 2oo1 god zadnja serija ovih astri. Duži vremenski period ima problema sa trešenjem prilikom kočenja. Nekoliko majstora potvrdilo mi je da trešenje dolazi sa zadnjeg kraja, pošto prilikom povlacenja rucne citav zadnji kraj trese. Zamjenjeni doboši, pakne, zadnji seleni pošto su bili loši i opet trese. Diskovi pregledani komparaterom i sve u redu nigdje ne baca, tako da je prednji kraj isključen. Pokušao sam i sa prebacivanjem guma prednjih i zadnjih ista stvar. Molim Vas za mišljenje pošto sam do sada dao već hrpu para, a problem nije riješen.

ODGOVOR:

Uzroci vibracija mogu biti : gume, felge, diskovi, nosači kočnih kliješta, kočna kliješta, cilindri, visokotlačne cijevi pojedini dijelovi prednjih i zadnjih ovjesa, glavčine, kočni bubnjevi , ostali netipični uzroci . Glavni i jedini zadatak svakog servis je da nakon pregleda Vašega vozila i ispitivanjem navedenih dijelova , otkrije kvar , predloži rješenje i uz Vašu suglasnost otkloni kvar . Na žalost stručnost i tehnička osposobljenost mnogih servisa je na takvom nivou da nisu u stanju otkriti složenije kvarove i iste riješiti .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 RN - TEMPERATURA MOTORA JE NA 100°C ?

Datum objave: 23.09.2012 09:51:35
Slika
PITANJE:

Poštovani: Imam Renault Clio 1.2RN 98.g. Temp motora se podiže preko 100, ali nigdje ne izbacuje vodu, niti je prokuha, ventilator se pali. Zanima me da li je u pitanju možda indikator temp, ili nešto drugo? S Štovanjem

ODGOVOR:

Najprije trebate izmjeriti kolika je stvarna temperatura motora , moguće je da indikator temperature pravi grešku i pokazuje veću temperaturu od stvarne . Nakon toga po potrebi provjerite ispravnost termostata, hladnjaka i pumpe za vodu .

na vrh Povratak na vrh

YUGO KORAL 55 - FAZA MOTORA ?

Datum objave: 20.09.2012 08:37:29
Slika
PITANJE:

Poštovana gospodo zanima me kako podesiti i gdje se nalaze reperi i koje repere sa kojim oznakama na remenicama terba poklopiti i kako mogu to uraditi postavljanjem prvog klipa u GTM radi se o zamjeni zupčastog remena na yugu koral 55 unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Oznake faze nalaze se na zamašnjaku i na remenici bregaste osovine . Najprije namjestite oznaku na zamašnjaku ( udubljeni krug ili točkica ) koja se treba poklopiti s oznakom nula ( 0° ) na otvoru mjenjača na kojemu se podešava predpaljenje . Oznaka nula je prva ili lijeva , iza toga je oznaka za 5° i na kraju je oznaka za 10° . Kada je to namješteno potrebno je pogledati i oznaku na remenici bregaste osovine . Oznaka se nalazi na leđnoj strani remenice i poklapa se sa strelicom na limenoj zaštiti zupčastog remena . Kada je to tako na paljenju je četvrti cilindar . To znači da se razvodnik paljenja treba postaviti opet u položaj da pali četvrti cilindar .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 i. 16V - PROŠAO SAM KROZ LOKVU , NIŠTA NE RADI ?

Datum objave: 20.09.2012 08:26:10
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić...Imam P 307 1.6 16v 2002 god. neki dan sam se vracao kuci sa posla i prosao sam kroz dublju lokvu...ujutro nisam mogao otkljucati auto...alarm mi je zvonio,jedva sam ga nekako otključao (samo desna vrata) i u vožnji su mi otkazala svjetla prestali raditi zmigavci, brojači brzine i okretaja su pali na nulu..benzin i tempreatura na nuli...brisaci su radili iako su bili ugaseni...i upalilo se STOP. Sada ga nemogu ni otkljucati ni zakljucati...a jedna vrata su mi otvorena,i vise se ne pali. Unaprijed Hvala

ODGOVOR:

Prolaskom kroz vodu , dogodilo su se da su pojedini konektori , kontakti, električna instalacija namočili s vodom . Kada se to dogodi u pojedinim strujnim krugovima nastaje veliki pad napona ili prekid napajanja sa strujom . Elektronika počne nekontrolirano raditi baš kako ste i Vi opisali . U ovom slučaju potrebno je sistematski, ozbiljno i kvalitetno obaviti čišćenje i zaštitu svih kontakata , konektora, elektronskih sklopova . Ako se to ne napravi mogu u pojedinim slučajevima nastati oštećenja ( pregaranje ) skupljih dijelova elektronike .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - IZGUBIO SNAGU I POČEO JAKO DIMITI ?

Datum objave: 20.09.2012 08:15:26
Slika
PITANJE:

postovani, vako jedno pitanje imam bmw a 320d karavana 2002g dogodilo se slijedec izgubio mi je snagu i poceo jako dim izlazit iz auspuha i na lijevoj strani motora di inace bude akumulator kod limunzina, nesto se cuje kao da klepeta sitno, ali motor normalno radi, sto bi moglo bit. unaprijed hvala

ODGOVOR:

Prema opisu koji ste poslali , najprije treba obaviti mehaničko ispitivanje motora i to : razvodni mehanizam, tlakove kompresije, začepljenje usinih kanal na golavi motora . Ako je s tim sve u redu ispituje se sustav za dobavu goriva i sustav za upravljanje motorom a to su ; pojedini senzori motora, davači , aktuatori, sustav za regulaciju turbine, tlak turbine , dize, visokotlačna pumpa, EGR ventil, električna instalacija motora ECU centrala . Na ovaj način će se sigurno otkriti uzrok zbog kojega je motor izgubio snagu .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - HLADAN ILI VRUĆ, MOTOR TEŠKO PALI ?

Datum objave: 19.09.2012 09:42:07
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Mejiću.Imam problem s paljenjem,teško pali bila vruća ili hladna, treba 5-6 sek da vergla, lampica grijača nekad radi nekad ne.opel vektru 2001.g. 2,0 dti. srdačan pozdrav hvala!

ODGOVOR:

Kada motor teško pali na hladno i na toplo trebalo bi ispitati brojne faktore koji mogu biti uzrok . Navesti ću ih po logičnom redoslijedu a to su : akumulator, elektropokretač, niski tlakovi kompresije, grijači, modul grijača, relej grijača, zrak u sustavu goriva, filteri, faza motora, senzor temperature motora, regulator količine goriva, dize, solenoid vremena ubrizgavanja, EGR ventil, senzor položaja pumpe, visokotlačna pumpa, ECU centrala motora . Na žalost na Vaše jednostavno pitanje ne mogu dati i jednostavan odgovor . Međutim prvi korak koji treba napraviti je dijagnostika i provjera spomenutih komponenata .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO CLASSIC 1,4 i. - KADA JE VLAŽNO MOTOR NE PALI ?

Datum objave: 18.09.2012 15:40:57
Slika
PITANJE:

VW polo classic se gasi i neće da upali i poništi digitalni sat kad je vani kiša,kažu da brzo prođem kroz vodu pa da smoči motor,ali motor je suh,ja bih rekao da ga muči vlaga,ali čeme smeta ta vlaga,i što treba napraviti? unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Vi ste u pravu jer vlaga je stvarni uzrok problema koje imate . kada je vlažno vrijeme vlaga djeluje na pojedine kontakte i konektore električne instalacije na način da kontakti oksidiraju . Tada se stvara veliki prelazni otpor , pad napona a u pojedinim slučajevima i prekid napajanja sa strujom . Ova pojava se može riješiti ako sistematski očistite i zaštitite sve kontakte električne instalacije na motoru, oko motora, na ploči s osiguračima, na konektorima instrument table , na visokonaponskim kablovima, na bobini, na konektoru kompjutora motora .

na vrh Povratak na vrh