Danas je: 13.12.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FORD FIESTA 1,8 D - ZRAK U GORIVU

Datum objave: 06.11.2011 12:54:26
Slika
PITANJE:

Ford Fiesta 1.8 D 91 godina Nedugo sam kupio navedeni auto i imam problem prilikom paljenja motora dok je hladan, a problem se isto javlja dok je motor još vruč, ali dok odstoji neki 20 min. Inače mašina ne troši ulje, ne dimi itd.. Auto ima ugrađen pred filter, znači prije glavnog filtera jedan mali koji je proziran. Primjetio sam da u njemu nema nafte, pa sam zamjenio orginalno crijevo sa prozirnim te izbacio pred filter da vidim kaj se dešava. Iz rezervara vuče gorivo, ali tu i tamo u gorivo je neki mjehurič zraka, nekad malo više nekadništa, a nekad malo. E sad bi me zanimalo dali je to normalno? Inaće auto dobro radi i ide dobro. Kad se ugasi iz filtera počnu izlazit mjehuriči zraka i polagano izlaze sve nekih 2 min, do tog vremena gorivo otiđe u rezvar. Ja sam mislio da je otišao vakum nepovratni ventil na pumpi visokog pritiska, ali sam uzeo bocu i u nju stavio naftu, spojio na filter crijevom, sve ozračio i auto je normalno palio, nije se vračao zrak iz filtera i nije gorivo otišlo iz crijeva. Nadam se da sam dao dovoljno informacija zs dijsgnozu problema, Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Iz vašeg opisa sve je jasno , treba smo riješiti prisutnost zraka u gorivu i motor će uredno paliti. Mjesta na kojima može ulaziti zrak u gorivo su brojna i to : sve cijevi za gorivo, usini filter u rezervoaru, cijevi za povrat goriva, filter goriva, visokotlačna pumpa. Krenite od najjednostavnijih stvari i na kraju prema visokotlačnoj pumpi.

na vrh Povratak na vrh

FIAT SCUDO 1,9 D - SPOJKA

Datum objave: 05.11.2011 08:21:55
Slika
PITANJE:

Pozdrav Gosp.Meic imam jedan problem radi se o fait skudo 1.9 obicni dizel motor 51kw,peugeot motor 2003 god.proizvodnje.Problem je ovaj na 135000 km je promijenja spojka ili set kvacila kod sevisa,nakon toga mjenjac nije isti,kad je auto u brzini tj.kad se vozi nema nikakvog zujanja,kad se auto izbaci iz brzine pocinje zujanje,da bi ponovnim pritiskom kvacila do kraja zujanje prestalo,i tako stalno.Pri saltanju brzina nema problema,naravno vrsili smo reklamaciju,ljudi u servisu su rekli da treba pogledati lezaj u mjenjacu,i opet cijeli set kvacila mjenjati.Napominjem da do zamjene kvacila tvornickog,nije bilo nikakvog zujanja,tek nakon zamjene se pocelo cuti,auto je presao od za mjene 25000 km,mislim da je servis napravio nekakvu gresku i nece da priznaju da su pogrijesili,jer kakve veze ima lezaj u mjenjacu sa druk lezajem na spojci,Mozete li mi pomoci jer vise ne znam sta da radim s tim autom.Unaprijed zahvalan.

ODGOVOR:

Vi ste u pravu , potisni ležej ( drukležaj ) nema nikakve povezanosti s ležajevima mjenjača. Uzrok je najvjerovatnije neodgovarajući set spojke ( kuplung ) ili nestručna ugradnja. Neposrednim uvidom na Vašemu vozilu odmah se može utvrditi zašto i gdje nasteje opisani zvuk. Zatražite mišljenje i druog servisa .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,5 TDI V6 - TEŠKO PALI , NEMA SNAGE

Datum objave: 04.11.2011 17:34:29
Slika
PITANJE:

Skoro sam uzeo passata v6 2.5 tdi 110 kw, presao je 27800km, 99god. Nije mi imao vucu i teze je palio, zamijenio sam protekomer, sad ide bolje ali nije to ono sto sam očekivo, povuce fino pa od 3000 obrtaja kao da ga nešto zagusi. A sto se tice paljenja, pali dobro kad je niža temperatura i upali grijače, kad malo stoji 3,4 sata neupali grijace onda vergla 5-10 sekundi i izbaci malo dima.Išao sam kod par majstora i priključivali su ga na dijagnostiku, ne pokazuje nikakvu grešku i različita su im mišljena. Molim vas za pomoć, moželi se prepravit da se grijči pale uvijek. unapred zahvalan.

ODGOVOR:

Vaše vozilo treba pregledati pravi stručnjak koji može obaviti sve moguća ispitivanja na motoru i nakon toga se sigurno može znati što je neispravno . Mijenjanje pojedinih dijelova nije rješenje jer ćete samo potrošiti novce nepotrebno. Ovom prilikom mogu nabrojiti moguće neispravnosti ali od toga neće biti koristi jer ih ima puno . Neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, bregaste osovine, kompresija ) , senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, regulacioni ventil turbine, niski tlak turbine, EGR ventil, MAP senzor, regulator količin egoriva, senzor položaja pumpe, senzor položaja pedale kočnice, ECT senzor, senzor temperature goriva, senzor ardilice, začepljenje ispušnog suatava, električna instalacija motora, kontrolni modul visokotlačne pumpe.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 DITD - ZABRINJAVAJUČE LUPANJE

Datum objave: 04.11.2011 16:33:50
Slika
PITANJE:

Mazda 626 DITD, 90 KS Imam jedno pitanje u vezi mazde, a to je: Od 2000 do 2500 okretaja motor pocne proizvoditi zvuk lupkanja kao da metal tare od metal. Ispod 2000 i iznad 2500 okretaja to nije slucaj. Dok sam osluskivao motor dok je hauba otvorena, zvuk dolazi otprilike 10-ak cm udesno od poklopca ventila, dakle na strani suprotnoj od remena i remenica motora.

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu najprije i što prije treba provjeriti stanje razvodnog mehanizma . Ako je isti ispravan moguće lupanje može dolaziti iz bregaste osovine i podizača ventila . Na kraju zvuk se može i prenositi iz bloka motora kada je oštećen ležaj klipnjače. Svako lupanje iz motora treba shvatiti ozbiljno jer mogu nastati skupi kvarovi i oštećenja .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 75 SX - TROŠI PUNO ULJA

Datum objave: 04.11.2011 16:07:47
Slika
PITANJE:

Posjedujem Fiat Punta-sx 75 i imam problem sa motorom trosi mi ulje i mjerio sam kompresiju motora prvi klip ima 10 bara, drugi klip 14 bara, treci klip 11 bara i cetvrti klip 9 bara. Mozete li mi reci koliko treba da ima kompresiju. Motor normalno radi i vuce bez problema ali mi trosi previse ulja na prevezeni 500 km potrosi pola kg ulja.

ODGOVOR:

Motor može trošiti ulje radi istrošenih vodilica ventila i radi istrošenih klipnih prstenova . Na Vašem vozilu treba demontirati glavu motora i tada će se vidjeti kakve su vodilice ventila i kakvi su klipni prstenovi. Kompresija na Vašem motoru treba biti veća od 11 bara.

na vrh Povratak na vrh

GOLF V 1,4 16V - NEMA SNAGE

Datum objave: 04.11.2011 15:18:03
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam GolfaIV 1,4/16v-01god, kojem se povremeno zna desiti da nakon paljenja motor uopće ne reagira na dodavanje gasa. Osim toga, motor općenito slabo vuče u bilo kojoj brzini, a u zadnje vrijeme se desi da uopće ne reagira na dodavanje gasa u vožnji, stisnem papučicu do kraja, prolaze minute i ništa( uglavnom se tako očituje kad dodje do 3000 obrtaja). Unaprijed zahvaljujem na odgovoru. lp, Dragica Geci.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : filteri, regulator tlaka goriva, niski tlak goriva, nečisti injektori, upravljački sklop zaklopke snage, MAP senzor, ECT senzor, IAT senzor, VAF senzor, senzor radilice, probijanje visokog napona, loša iskra na svjećicama, mehanički uzroci, ECU centrala. Na Vašem vozilu najprije bih napravio dijagnostiku motora i tada bi znali točno uzrok .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI PD - ČUDAN ZVUK

Datum objave: 03.11.2011 22:27:58
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Škodu Octaviu 1,9 TDI PD, 11o ks, 06. god. sa 85000 km redovno servisiran u ovlaštenom servisu. Nedavno sam počeo primječivati da kad otpustim gas prilikom promjene brzine iz niže u višu iz motora se javi zvuk sličan fučkanju, kada se motor dobro ugrije zvuk se ne javlja. Nisam primjetio nikakve druge promjene na motoru (snaga, potrošnja, dim, ulje). Šta bi mogao biti uzrok ? Da li se problem može očitati na računalu prilikom redovnog servisa ili moram napomenuti da se izvrši posebno ispitivanje ili kontrola. Da li se može čekati servis na 90000 km ili je potrebno odmah na servis zbog mogučnosti večeg oštećenja drugih dijelova ? Lijepi pozdrav !

ODGOVOR:

Dijagnostičko računalo je glup uređaj i s njim se ne mogu otkriti nikakve značajne greške pa tako ni ova koju opisujete. Navedeni zvuk nastaje radi propuštanja na tlačnoj strani turbine. To mogu biti sve cijevi od turbine do usisnog kolektora, intercooler, dosjed na turbini . Neposrednim uvidom može se pronaći uzrok. Ako se stanje ne pogoršava ne mora se odmah reagirati.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,4 12V - KAKO ZNATI ŠTO JE NEISPRAVNO ?

Datum objave: 03.11.2011 17:46:36
Slika
PITANJE:

imam pitanje za fiat bravu 1.4 12v 98god.Ovako neki dan sam bio na dijagnostici povodom problema sto mi se javlja duze vrijeme,kada se zagrije pali mi se lampica injektora,pocne da trza slabo vuce trokira,propada gas.Na dijagnostici mi nista nije pokazala samo senzor obrtaja i leptir gasa greske kao povremeno,kaze mi majstor da to nije to...i da zbog toga se nebi trebao tako ponasati.E sada kazu mi da zacepim EGR ventil,koliko je to dobro i gdje se nalazi on ako imate sliku da mi posaljete?pozdrav i hvala unapred

ODGOVOR:

Način na koji želite popraviti svoje vozilo nije dobar i neće dovesti do rezultata . Pojedine dijelove ne mijenjajte na pamet nego najprije iste ispitajte . Ispitivanje treba napraviti stručnjak a ne amater. Nakon stručnog ispitivanja točno ćete znati što je neispravno . Stručna osoba će poćeti ispitivanje na slijedeći naćin : provjera faze motora, mjerenje kompresije, provjera propuštanja na usinom kolektoru, provjera filtera, mjerenej tlaka goriva, ispitivanje stanja injektora, ispitivanje pojedinh senzora motora, ispitivanje davača impulsa , ispitivanje aktuatora, ispitivanje sustava za stvaranje iskre na svjećicama . Nakon dobro obavljenog ispitivanja znati ćete što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F - NE MOŽE UPALITI

Datum objave: 03.11.2011 17:30:11
Slika
PITANJE:

sto bi mogao biti uzrok da astra f cc 1992g. 44 kw ne pali. promjenjeni slijedeci dijelovi: nova baterija, novi alnaser,novi steuer aparat, relej za pumpu griva razvadnik paljena drugi sitni dijelovi. auto dobiva gorivo ima iskru, nastelano paljenje ali ipak ne pali?

ODGOVOR:

Ako ima iskre na svjećicama i ako ima goriva na injektorima moguće neispravnosti su : netočna faza motora, loša kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, bregasta osovina . Možda bi ipak trebalo izmjeriti tlak goriva , ispitati injektore, ispitati senzor položaja zaklopke snage, ECT senzor, MAP senzor, kvalitetu iskre na svjećicama, kvalitetu goriva.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTL - KONTROLNA LAMPICA

Datum objave: 03.11.2011 17:11:47
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Astru 1,7 DTL 1999 god, svijetli mi lampica i pokazuje pogrešku na EGR ventilu, zamijenio sam egr ventil sa drugog motora ali sve je isto. Lampica se pali nakon 3 - 4 minute rada i svaki puta kad stisnete kočnicu lampšica se ugasi i ponovno dođe za 3-4 minute. U crijevu na vakum pumpi se pojavljuje ulje. Auto radi i vozi uredno osim što baci dosta čađi kad dodam gas na leru. Inače mijenjao sam i Senzor za protok zraka i elektromagnetni ventil EGR ventila ali uvijek isto. Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Niste postavili nikakvo pitanje samo ste naveli činjenice . Moj komentar bi bio da treba najprije provjeriti mehaničko stanje motora ( faza , kompresija, usisni kolektor, usisni kanali, ispušni sustav ) . Ako je mehaničko stanje motora dobro mogu se ispitivati pojedine komponente i to : regulator količine goriva, dize, regulacioni ventil turbine, MAP senzor, ECT senzor, solenoid vremena ubrizgavanja, MAF, EGR , VT pumpa . Sve što se otkrije da je neispravno treb adoraditi ili zamijeniti.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 2,0 DITD - NE MOŽE SE ŠALTATI

Datum objave: 02.11.2011 17:46:54
Slika
PITANJE:

poštovani , vozim mazdu 626 ditd iz 2002 godine s kojom je pređeno 170 000.. problem je poceo kad je auto poceo iskakati iz trece brzine tj.prilikom mjenjanja prijenosa mjenjač bi se iz treće brzine vraćao u ler..no međutim dogodilo se da je su se zablokirale sve brzine i da auto dok je upaljen više ne moze niti u jednu brzinu ,ali dok je ugašen mogu se mjenjati stupnjevi prijenosa.. lijep pozdrav

ODGOVOR:

Mjenjač može iskakati iz brzine ako postoji istrošenje na polugama za šaltanje ili istrošenje na vilici treće brzine. Ako s emjenjač može šaltati u sve brzine kada je motor ugašen a isto to nije moguće kada je motor upaljen onda je neispravna spojka ( kuplung ) .

na vrh Povratak na vrh

LADA NIVA 1,6 S - FAZA MOTORA

Datum objave: 02.11.2011 17:37:27
Slika
PITANJE:

hvala za odgovor za lada nivu ,ako Vas mogu zamolit nakon skidanja glave ravnanja i brusenja ventila kako onaj lanac postaviti da je u fazi i dali zupčanik razvodnika paljenja mora takodjer biti u fazi .koliko k/n se steze glava .lada ima 23 god pa cim je spomenem majstorima kosa im se dize.unaprijed ogromno hvala

ODGOVOR:

Fazu motora namjestite na sliedeći način : klip prvod cilindra u GMT ( ima i oznaka na remenici radilice ) , na lančaniku bregaste osovine sa zadnje strane postoji točka koju namjestite prema oznaci na aluminijskom kućišti bregaste osovine ( položaj 12 sati ) , pogonski zupčanik razvodnika paljenja samo stavite u dosjed na koji dolazi , razvodnik paljenja namjestite tako da rotor razvodnika bude točno u položaju kada pali četvrti cilindar . I to bi bila faza motora . Kut predpljenja podesite na 7° prije GMT .

na vrh Povratak na vrh

CHRYSLER VOYAGER 2,5 CRD - CRNI DIM

Datum objave: 02.11.2011 14:42:17
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam chrysler voyager 2.5 CRD 2001 g auto slabo vuče i dimi crni dim pri brzini od 130 km/h te gori dijagnostika motora koja se ugasi na leru i čim se pređe 1500 obrtaja ona sepali, svi filteri zamjenjeni

ODGOVOR:

Moguće nispravnosti su : filter zraka, začepljenje na usinoj strani motora, EGR ventil, MAF senzor, dize, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine Wastegate, senzor temperature zraka, senzor temperature motora, senzor tlaka goriva, senzor pedale gasa, začepljenje ispušnog suatava, niski tlak turbine, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

KIA SORENTO 2,5 CRDi - NEMA SNAGE

Datum objave: 02.11.2011 14:10:13
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam KIU SORENTO 2.5 CRDi, 2003.godište sa manualnim mjenječem. Auto mi izmedju 2000 i 2600 okretaja izgubi snagu, kao da uopće ne reagira na gas i nakon što se jedva popne iznad 2600 okretaja nastavi normalno ubrzavat. Prije mjesec dana su promijenjeni apsolutno svi filteri i ulje u motoru.

ODGOVOR:

Moguće neispravosti radi kojih motor izgubi snagu baš kao što ste Vi to opisali su : senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, senzor tlaka turbine, bypass ventil turbine, Wastegate regulacioni ventil turbine, MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, senzor položaja pedale kočnice, ECT senzor, senzor temperature goriva, senzor radilice, senzor bregaste osovine, električna instalacija motora, ECU centrala. Iz navedenog vidite da najprije treba obaviti testiranje i ispitivanje navedenih komponenata i nakon toga se može predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 i. - VARIRAJU OKRETAJI

Datum objave: 02.11.2011 13:58:24
Slika
PITANJE:

pozdrav. ja sam damir i moliobi za par informacija u vezi ler gaza. a radise o vozilu golf3 1.6 benzin plin. imam problema za variranjem obrtaja ovako kada je motor hladan auto radi na 1000 obrtaja na benzinu a kada se zagrije jako padnu cak i na 250cc pa se postepeno dizu nekad i do 2000cc na plinu je malo bolje obrtaji isto variraju između 900cc,do 1400cc... nekada oce i da crkne na benzinu koliko padnu obrtaji i motor se trese koda je disel. neznam sta da radim??? u voznji je normalno nema trzanja auto vuce normalno. hvala!!! u naprjed.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba napraviti dijagnostiku motora kako ne bi nepotrebno mijenjali pojedine dijelove . Moguće neispravnosti su : propuštanje na usisnom kolektoru, filteri, nečist rezervoar, nečisti injektori, EVAP ventil rezervoara, EGR ventil, lambda sonda, senzor položaja zaklopke snage, senzor temperature motora, motorić minimuma, senzor položaja motorića minimuma, MAF senzor, MAP senzor, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A8 4,2 QUATTRO - PROBLEM S PRVIM PALJENJEM

Datum objave: 02.11.2011 13:36:34
Slika
PITANJE:

Postovanje, imam dva problema, pa bih vas zamolio za savjet. Moje vozilo je audi A8 4.2q 2003. gp. Oba problema su mi se pocela desavati u nazad 10-ak dana, prvi je taj sto auto ujutro pri paljenju upali smo kontakt i ne vergla, kad upali ostane upaljena lampica EPC. Obicno ga moram ostaviti par minuta poslije provog pokusaja da bi on upalio, a u toku dana pali normalno. Drugi problem je to sto se u voznji cuje nekakvo zujanje koje ide uporedo sa povecanjem obrtaja i zvuka motora, tako da kad se stisne gas, to zujanje se pojaca. Najbolje se cuje kad se pusti gas i pocnu vracati brzine dolje, tako da obrtaji rastu, onda je to zujanje najjasnije, a slicno je onome zujanju kad auto ide u rikverc, koje se isto povecava pri povecanju obrtaja. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu najprije bih provjerio stsnje akumulatora i elektropokretača ( kapacitet, napon , pad napona ) . EPC ( Elestronic Power Control ) se pali kada u sustavu za upravljanje motorom postoji bilo kakva električna ili elektronska greška . Najčešće su to neispravnosti pojedinih senzora motora, neispravnosti pojedinih davača impulsa, neispravnosti mjerača i aktuatora. Uzrok može biti i izostanak iskre na nekoj od svječica te probijanje visokog napona. Uzrok se može otkriti dijagnostikom i pojedinačnim ispitvanjem navedenih komponenata. Zujanje koje ste opisali može se povezati sa oštećenjem bilo kojeg ležaja na alternatoru, na servo pumpi, na pumpi za vodu, na kompresoru, na mjenjaču . Neposrednim uvidom na vozilu može se točno locirati mjesto na kojemu nastaje spomenuto zujanje.

na vrh Povratak na vrh

BMW E90 318 D - TEŠKO ŠALTA DRUGU

Datum objave: 02.11.2011 12:32:58
Slika
PITANJE:

Poštovani! Kupio sam polovni BMW E90 318D 01/2007 90kW. Auto je kod mene prešao 20.000km. Međutim od prvog dana od kad sam ga kupio imam proglema sa drugom brzinom, teško ulazi u tu brzinu, pogotovo kad je vani zima.Primjetio sam da se ručica u leru trese, nizak je broj okretaja po meni, kad malo dodam gasa ručica umiri na nekih 900 okr. Drugi problem je što sam primjetio kad auto parkiram na uzbrdici, ugasim motor, ubacim u prvu brzinu i pustim kvačilo, auto nakon nekoliko sekundi počme se spuštatit u natrag. Molim Vaša stručna mišljenja za navedene probleme. Nekim mi govore da je problem mjenjača druge brzine u pitanju sinhron druge brzione, tresenje ručice nizak broj okretaja u leru a spuštanje auta kad u prvoj brzini problem sa kompresijom. Auto troši u gradu 6,3l i ulja ne troši između servisa nemam potrebu dosipati ulje. Uz srdačan pozdrav, unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Otežano šaltanje u drugu brzinu ne mora se odnositi na neki kvar u mjenjaču. Često puta je uzrok izvan mjenjača. Na Vašemu vozilu bi to mogao biti mehanizam za šaltanje brzina na kojemu može postojati neka zračnost ili nepravilan položaj birača brzina prilikom šaltanja druge brzine ( treba vidjeti direktno na vozilu ) . Ako se trese ručica mjenjača to također može ukazivati na zračnost na mehanizmu za šaltanje brzina . Stavljanjem mjenjača u brzinu na uzbrdici i činjenicom da se vozilo pomakne ne dokazujete ništa . Isto tako to ne ukazuje na nikakv kvar . Na isti način se ponašaju i druga vozila , zato na uzbrdici još zakočite s ručnom kočnicom i tada se vozilo neće pomicati.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 1,8 i. - TROŠI ULJE

Datum objave: 02.11.2011 12:17:13
Slika
PITANJE:

Posjedujem Mercedes 180 C benzinac godina proizvodnje 1994.Potrošnja ulja je oko 1 litar na 1000 km.U posljednje vrijeme otežano pali i kada se to desi imam utisak da radi na dva klipa,motor se trese, ne prima gas pa se gasi i to se pnavlja neko vrojeme i prestane.O čemu se radi? Drugi problem koji se dešava je nemogućnost startovanja iako u rezervoaru ima oko 15 litara goriva. Kada natočim još goriva oko 10 litra tada upali. O čemu se radi? Nadam se da će te mi pomoći sa Vašim odgovorom. S poštovanjem.

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je jako velika i radi toga ni motor ne može dobro raditi. To znači da najprije treba provjeriti mehaničko stanje motora i riješiti problem s potrošnjom ulja. Najčešći uzroci su vodilice ventila i ili klipni prstenovi ( znati će se nakon pregleda motora ) . Kada se riješi potrošnja ulja može se obaviti i kontrola elektronskog sustava ubrizgavanja goriva . Najčešće neispravnosti su niski tlak goriva, filter goriva, nečist rezervoar za gorivo, nečisti injektori, regulator tlaka goriva.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,8 i. V6 - LUPAJU HIDROPODIZAČI

Datum objave: 02.11.2011 09:15:30
Slika
PITANJE:

Pozdrav...imam problem a na motoro v 6. 2.8 audi god.1993. .mjenjao sam desnu glavu motora koju sam dao ispitat i poravnat. Stavio sam stare hidropodizace autu je radio savrseno nekih pola sata zatim su poceli lupat. Nakontoga sam stavio nove koji su radili istio nekih pola sata ugasio sam auto te ga upalio nakon 15 min i dogodila se ista stvar. Pritisak ulja nisam mjerio al na kontrolnij tabli stoji na 2.3 bara.ocistio sam i ventil na uljnoj pumpi i opet mi se isto desava.hvala.

ODGOVOR:

Ako lupaju i novi hidropodizači uzrok je niski tlak ulja u kanalima glave motora koji vode do hidropodizača. Niski tlak ulja može biti radi začepljenja kanala u glavi motora, radi neodgovarajuće brtve glave, radi nekog nedostatka radi samih radova na glavi motora. Tlak ulja na glavi motora treba biti 2,7 - 2,9 bar/3000 o/min .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - KRIVI KUPLUNG

Datum objave: 01.11.2011 21:39:06
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić molim za savjet imam Peugeot 307 2,0 hdi 79 kw., imam problema s kvačilom auto kad krećem trese i papučica od kvačila je tvrda išao sam u servis da promijenim kvačilo i kad je mehaničar skinuo mjenač i kvačilo nemogu nigdje da nađem takvo kvačilo, zamašnjak je fiksni kao na motorima 1,6 hdi i kkorpa i lamela su kao na 1,6 hdi , sam je kod mene korpa deblja za 5 milimetara, tj.onaj dio gdje naliježe lamela na korpu je deblji za tih 5 mm., bio sam u peugeot servisu i oni kažu da na tom motoru je tkz. plutajuće kvačilo koje ima one opruge na zamašnjaku ali kod mene nema opruga na zamašnjaku i nemogu da pronađem odgovarajuće kvačilo za svoj auto molim za savjet šta je najbolje napravit da bi riješio problem.

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu netko je napravio grubu improvizaciju i radi štednje ugradio neodgovarajući zamašnjak i neodgovarajuću spojku. Ako želite pravo i kvalitetno rješenje tada treba ugraditi originalni zamašnjak s dvije mase i odgovarajuću spojku . Navedene dijelove možete nabaviti od firme LUK ili SACHS .

na vrh Povratak na vrh