Danas je: 05.09.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

LADA 2103 1,5 S - MOŽE LI SE SMANJITI POTROŠNJA ???

Datum objave: 16.05.2012 14:22:58
Slika
PITANJE:

poštovani g. meić, imam jednu dilemu pa bih vas molio da mi pomognete. vozim ladu 2103 1500sl, 78. godina, 106 000 km. auto je u vrlo dobrom stanju, ali zabrinjava me potrošnja od 13-14 litara čiste gradske vožnje. bio sam kod majstora koji je rekao da bi najbolje bilo kupiti novi (i moderniji?) karburator (kod nas ima samo od lade 2107 i košta 1100-1300kn). on je tada pošpricao moj karburator nekim sprejem, i zadnja potrošnja čisto gradske vožnje mi je bila 12,6 l. ono što me muči je koliko će se novi karburator isplatiti, naime, motor radi mirno, ubrzava odlično u svim režimima (malim i visokim okretajima, puni gas...), ne guši se, u leru mirno radi, zaista ide odlično...može li povećana potrošnja biti jedini znak za promjenu karburatora? (možda teže paljenje kad je motor zagrijan i odstoji 10-15min?) ne znam kolika bi mogla biti optimalna potrošnja za moju ladu i je li ova potrošnja normalna za takav auto? (na otvorenoj cesti troši 8,5-9l). vozim "penzionerski", a napominjem da je ostatak motora u odličnom stanju (stručno pregledano, mjerena kompresija), novi filtri, svjećice, kablovi, radi ko urica, a danas sam dolio 2 dl ulja nakon 800km. molim vas da mi pomegnete u dilemi, jer nisam siguran koliko ću dobiti s novim karburatorom, a relativno je skup...puno vam hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Osim karburatora na potrošnju goriva utjeću i brojni drugi faktori  i to : podešenost ventila, kompresija ( mora biti veća od 12 bara ) ,  vožnja pod čokom , podešenost predpaljenja, stanje platina, kablovi za svjećice, svjećice, filter zraka, ispravnost ispušnog sustava,  stanje i čistoća usisnih kanala, nakupljenja nečistoća i garež na ventilima, veličina guma, tlak u gumama, ispravnost kočnica ( ne smiju nimalo blokirati ) , nepotreban teret u vozilu, vožnja s povećanim brojem okretaja . Kao što vidite na puno toga se može djelovati . Zato obavite kontrolu svega što sam naveo . Na kraju obavite stručan servis karburatora i podešavanje karburatora . Kada se to uspiješno napravi količina CO ( ugljičnog monoksida ) na leru ne smije biti veća od 2,5 % Vol. Kod povećanog broja okretaja HC ( ugljkovodik ) u ispušnim plinovima ne smije biti veći od 300 ppm . Ako tada karburator ne zadovoljava isti treba zamijeniti .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 TDCI - ŽELIO SAM SE UBITI ?

Datum objave: 14.05.2012 17:32:05
Slika
PITANJE:

Imam pitanje. Posjedujem Ford focusa 1.6 tdci 80kw 2006god.. Pojavilo mi se da mi je intercooler i crijevima od zraka bilo ulja. Kad mi je majstor skinuo odusak bacao mi je veliku kolicinu ulja na njega.. Nakon toga je krenulo remontovanje turbine, remont dizni glava je poslana na pregled bez ikakve greske, zatim zamjenuti let.lezajevi karike do set. diht. za motor .. I na kraju kad sam pomislio da je sad sve ok ponovo se isto ponasalo zelio sam se ubiti... Niko ne zna sta bih moglo biti ... Ako mi mozete ikako pomoci oko toga ... Ili dati kakav savjet

ODGOVOR:

Motorno ulje može doći u cijevi turbine i u intercooler samo na dva načina . Jedan način je preko turbine a drugi kroz cijev oduška od ulja . Ako je sada turbina ispravna ostaje samo odušak od ulja . Uzrok radi kojega povećana količina ulja dolazi na odušak ulja su istrošenje klipnih prstenova i istrošenje cilindara . Prema Vašem opisu , ugrađeni su novi klipni prstenovi ali to nije dovoljno . Na motoru sigurno postoji istrošenej na cilindrima a takva istrošenja ne mogu riješiti klipni prstenovi ( barem ne odmah dok se ne prilagode istrošenim cilindrima ) . Osoba koja je izvodila radove na motoru treba znati da se veća istrošenja na cilindrima ne rješavaju ugradnjom novih klipnih prstenova nego brušenjem cilindara i ugradnjom , novih , većih klipova i klipnih prstenova . Ako se nekon 2.000 km vožnje potrošnja ulja ne stabilizira , rješenje je brušenje bloka motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI PD - KADA SE ZAGRIJE IZGUBI SNAGU . POMOĆ ???

Datum objave: 14.05.2012 17:12:36
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic,pisem vam treci put i do sad ste mi pomogli pa se nadam da ce te i sad, radi se o Audi A4 sline 2002.god 19 tdi PD 130kw.170 000 na satu, radi se o tome da auto dok je hladno kad ga upalim i kad provozam vuce kao lud dok mu temp neporaste ured na 9o, a poslje toga nece nikako nemogu ga nabit vise od 100, jednostavno nece papucica od gasa do poda a samo moze u voznji do 3500 obrtaja, pa kad ga ugasim i ostane 20 minuta opet hoce normalno da vuce pa opet u voznji izgubi snagu pa sve tako, nekad mu u volzni dode da normalno vuce, pa izgubi snagu na par minuta pa opet povuce. vozio sam ga na diagnostiku pokazalo mu da nije na nesto zredu na papucici od gas ato sam promjenio u ovlastenom servisu, pa mi je pokazalo da nije isti neki pritisak na diznama pa mi je i to promjenjeno i sad opet isto se desava, sad vise nejavlja nikavu gresku ali mi se to desava, majstor mi je gledo turbinu na moj zahtjevi cistio je ali opet ist, pa neznam sta bi moglo biti, postoji li neki filter sporski ili tako nesto, ili nesto drugo so bi mi mi rekli da pokusam odradit. hvala jos jedno i ndam se da ce te mi pomoci unapred hvala.

ODGOVOR:

Motor Vašeg vozila može izgubiti snagu radi brojnih razloga a to su : nečist rezervoar za gorivo, filteri, senzor pedale gasa, EGR ventil, solenoid EGR ventila, mjerač mase zraka, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, senzor radilice, električna instalacija motora, ventil za rasterećenje turbine Wastegate, sustav za regulaciju turbine, dobavna pumpa, dize , ECU centrala motora . Osnovni zadatak stručne osobe je da se bavi Vašim vozilom i da svojom stručnošću, vještinom i spretnošću otkrije kvar i uz Vašu suglasnost otkloni kvar . Nekada je to vrlo zahtijevno ali se voljom i zalaganjem može sve riješiti . Nadam se da će tako biti i u ovom Vašem slučaju .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 607 3,0 V6 - ČEP NIJE UZROK ?

Datum objave: 13.05.2012 19:12:40
Slika
PITANJE:

Pozdrav postovani,Meic..Imam problem sa peugeot 607 3,0 v6,kada sam kupi auto covjek mi je rekao da nevalja c ep na boci znaci auto kada upalim i vozim temperatura normalna ne grijr se ali kada stanem ili ga ugasim onda izbaci vodu na taj cep sto nije valjao medjutim ja sam kupio novi cep i posle toga odma mi je procuri hladnjak zavario sam hladnjak medjutim isti dan mi je puklo crijevo ono malo sto ide na onu plastiku s termostata zamijenim i to crijevo medjutim pukne mi ta plastika ili racva neznam vise sta da radim molim vas savjet u naprijed vam Zahvaljujem......

ODGOVOR:

Bivši vlasnik vozila Van nije rekao istinu . Uzrok nije čep ekspanzione posude . Moguće neispravnosti su : termosta, hladnjak , brtve glava motora . Najvjerovatnije je oštećena jedna od brtvi glave motora i radi toga kompresija probija u rashladni sustav i izbacuje antifriz na čep ekspanzione posude. Najvjerovatnije ćete morati demontirati glave motora i iste kompletno urediti .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,2 i. - NE RADI JEDAN CILINDAR ?

Datum objave: 13.05.2012 13:32:46
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Polo 1.2 benzinac iz 2003. Upalila se lampica motora. Malo se pali malo gasi. Bio sam spojio na dijagnostiku pa je izbacilo grešku "missfire". Probao sam mijenjati bobine na cilindrima i uvijek javlja istu grešku. Kad se auto pali, malo mu treba duže ali se upali i katkad se ugasi u vožnji i radi kao na dva cilindra (inače ima tri) te se osjeti miris benzina, a motor trese i radi nepravilno. Na oko 1200 okretaja i više super radi i miran je, a i inače dobro vuče i nema više nikakvih smetnji. Mijenjao sam svjećice i akumulator prije 6 mjeseci. Rekli su mi da je možda u pitanju katalizator ili lambda sonda. Ako imate nekih većih saznanja o problemu, bio bih vam zahvalan na odgovoru.

ODGOVOR:

Izostanak paljenja ( missfire ) se može dogoditi radi raznih neispravnosti . Zato treba ispitati : mehaničko stanje motora, kompresiju, ulazak rashladne tekućine u cilindar, injektore, svjećice , bobine , ulazni napon na bobinu, električnu instalaciju , ECU centralu . Nakon stručnog pregleda Vašega vozila može se točno otkriti uzrok i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 147 1,9 JTD - CRNI DIM ?

Datum objave: 12.05.2012 14:37:20
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, prije svega želim Vam zahvaliti na neizmjernom trudu kojim pomažete svim vozačima sa problemima sa svojim prijevoznim sredstvima. Posjedujem automobil Alfa Romeo 147 1.9 JTDm, 2005. godište. Pošto mi je ovo prvi dizelaš, a kupljen je nakon što sam čuo dosta pohvala za taj motor, ovih dana uočio sam pojavu koja me ostavila zapitanim. Naime, tek od nedavno primjetio sam da dok je motor još hladan, izbacuje prilikom pritiskanja gasa gust oblak crnog dima. To se javlja pri nižim okretajima i naglim pritiskanjima gasa, te prestaje nakon što se auto vozi nekih 20tak minuta ili duže. Pošto ste stručna osoba, molio bih Vašu procjenu - da li je to moguće zato što se u zadnje vrijeme ćesto vozim autom na 2000 okretaja ili je to svakako nešto ćemu bi se trebala posvetiti ozbiljnija pažnja!? Inaće, pomanjkanje snage nisam primjetio - ako Vam to nešto znači. Hvala Vam unaprijed na savjetu, te se nadam da će Vaš odgovor pomoći i drugima koji imaju slične pojave!

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila ima kompjutorsko upravljanje motorom . To znači da kompjutor motora točno računa količinu zraka koja je ušla u motor i prema toj količini dozira odgovarajuću količinu goriva . Kada je sve ispravno nema pojave crnog dima . Ako se crni dim pojavljuje tada se sigurno radi o nekoj neispravnosti . Najčešće neispravnosti su : filter zraka, suženje usinih kanala radi nečistoće, EGR ventil, mjerač mase zraka, dize, niski tlak turbine, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor temperature motora, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor pedale gasa, ECU centrala. Kao što vidite ima mnogo faktora utjecaja pa bi radi toga trebali napraviti ispitivanje komponenata koje sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI PD - PRIMJETIO SAM DA MOTOR GUBI SNAGU ?

Datum objave: 11.05.2012 11:50:55
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, imam Audi A4 (B7) godina 2006, 1,9 TDI, 85 KW. Prije nekog vremena mu je otišao EGR ventil koji je zamijenjen. Međutim nakon nekog vremena sam primjetio da mi auto gubi snagu na većim brzinama npr. oko 100 km/h. Kada ga ugasim i ponovo upalim vuče normalno. Moram napomenuti da ga 90% vremena vozim po gradu i malom brzinom pa sam jedva i primjetio ovaj nedostatak. Takođe želim napomenuti da nekada kada radi na leru "drhti". Molim vas za vaše mišljenje o čemu se radi. Takođe me zanima koja je normalna potrošnja ulja na ovom autu. Lijep pozdrav Nedeljko

ODGOVOR:

Najčešći uzroci radi kojih motor nema snage su : filteri, senzor pedale gasa, dize, EGR ventil, senzor tlaka turbine, ventil za rasterećenje turbine, sustav za regulaciju tlaka turbine, mjerač mase zraka, senzor pedale kočnice, senzor temperature goriva, ECT senzor, električna instalacija motora, dobavna pumpa . Prije bilo kakvog zahvata treba najprije ispitati sve što sam nabrojio .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,6 i. 16V - MOTORU FALI SNAGE ?

Datum objave: 10.05.2012 23:08:50
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Posjedujem Vektru B iz 98g 74kw 100ks kojoj je bio otiso arg ventil i koji sa ja promjenio s novim,sad radi ok al mu fali snage,to jest nema eksplozivnosti.Dijagnostika nista ne otkriva,nikakav kvar ni gresku,a ovdasnji mestri samo sto mi auto ne rastave.Pa Vas molim ako ste imali slicne probleme da me savjetujete sta mi je cinit. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : senzor temperature motora, senzor temperature usisanog zraka, senzor tlaka zraka, filteri, propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalacija motora, injektori, tlak goriva, ECU centrala motora, loša iskra na svjećicama, loše mehaničko stanje motora , začepljenje auspuha .

na vrh Povratak na vrh

VW SHARAN 1,9 TDI - ZABRINJAVAJUĆI BIJELI DIM ?

Datum objave: 10.05.2012 09:08:09
Slika
PITANJE:

postovani meic citao sam puno pitanja kao i vasi odgovora ,vidim da imate odg.na svako pitanje ...kad palim vw sharan tdi 2002 god pojavi mi se oblak bjelog dima,pa bi vas zamolio da mi odg.pozdrav

ODGOVOR:

Bijeli dim koji vidite može imati neutralan miris a uzrok tome je rashladna tekućina ili kondenzat . Ako je količina bijelog dima jako velika , uzrok je rashladna tekućina koja ulazi u cilindar , pretvara se u vodenu paru i u vidu bijelog dima izlazi na auspuh . Drugi slučaj je pojava male količine bijelog dima koji nastaje kada se zagrije ispušni sustav . U ovom slučaju govorimo o kondenzatu i vodenoj pari koja je produkt izgaranja dizel goriva. Postoji još jedan bijelo plavi dim koji se stavra kada na jednom od cilindara nastana izostanak paljenja . Tada je to dizel gorivo koje se nije uspijelo zapaliti u cilindru i u vidu bijelo plavog dima izlazi na auspuh . Ova pojava nestaje kada se motor malo zagrije . Naravno da sve navedeno treba defektirati na samom vozilu i tada predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - ČESTO KIDANJE REMENA ?

Datum objave: 09.05.2012 19:13:29
Slika
PITANJE:

prije svega zahvaljujem Vam na odgovorima koje dajete tako nesebicno i profesionalno.svaka cast! Posjedujem BMW 320d e46 ,136 KS iz 2000 godine.auto sam kupio prije 2 godine i cuvam ga i pazim kao bebu. osim (pre)redovnih servisa na autu je zamjenjeno dosta toga,sto se motora tice. Naime najveci problem je remen tj. kidanje remena koji je na remenici servo pumpe.zamjenio ih 3 puta u godinu dana jer jednostavno se zarežu na jednom djelu i polako se pocinju odmotavati komadici končića remena.kako mi je lani pukla ona aluminijska klackalica preko koje remen ide,a majstor je zavario, prije 5 dan sam zamjenio novim djelom gore navedenu te zamjenio i amortizerić koji stoji na njoj no danas ponovno vidim da se remen poceo trositi sa strane.gledala su 2 majstora i ne razumiju o cemu se radi.zamjenjena takoder 2 natezaca(jer se culo neko cviljenje remena).no cviljenje nije prestalo nakon zamjene zih natezaca vec 4. ili 5. dan od zamjene.remen se cini da ide ravno bez odstupanja.sto bi mogao biti uzrok? hvala vam unaprijed!

ODGOVOR:

Kanalni remen na Vašem vozilu prolazi preko četiri remenice , preko klizača i natezača. U ovom slučaju treba sumnjati u sve . To znači u ispravnost remenica ( istrošenje ) i u paralelnost pojedinih osovina . Uzrok bi trebao po svojoj stručnosti otkriti svaki bolji automehaničar nakon neposrednog uvida na Vašemu vozilu .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS - MUKE S NOVIM VOZILOM ?

Datum objave: 07.05.2012 16:41:17
Slika
PITANJE:

Postovanje, Zamolila bih Vas za savjet u vezi problema sa mojim Ford Focusom (2011 godiste). Vozilo je kupljeno prije mjesec dana i presao je svega 3000 km. Medjutim, klima je nekoliko dana vrlo slabo hladila, da bi na kraju potpuno prestala da radi tj. puse topao zrak. Sat vremena nakon toga upalila se signalna lampica da se provjeri stanje motora (kvar na motoru). U servisu su mi rekli da je nedostajalo freona?!? - kvar sa klimom (nov auto) i da smo vjerovatno vozili "previse gradske voznje" tj. da moramo turirati automobil pri voznji u gradu jer su takvi novi motori ili da je mozda sipano nekvalitetno gorivo (ja uvijek sipam na provjerenim pumpama). Nakon toga je vozen jedan dan i sve se isto ponovilo, prvo klima pa onda opet signalna lampica za provjeru stanja motora. Imate li neki savjet/preporuku jer ovlastenom servisu vise ne vjerujemo? Hvala i pozdrav

ODGOVOR:

Sve što su Vam rekli u službenom servisu su na žalost gluposti . Jako me čudi takvo ponašanje prema Vama kao korisniku usluge servisa . Moj savjet je , obzirom da je vozilo u garanciji da zatražite uslugu drugog ovlaštenog servisa . Da je kojim slučajem Vaše vozilo izvan garancija ja bih vrlo rado obavio potreban popravak . Ovako nema logike da nešto plačate a imate garanciju na vozilo .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - NEMA SNAGE I GUSTI DIM NA AUSPUHU ?

Datum objave: 07.05.2012 16:28:15
Slika
PITANJE:

u vožji od oko 160 km/h,bmw 320d 110kw,je počeo gubiti snagu i uopće ne reagira na dodavanje gasa. Kada bi dodao gas uopce ne može ubrzati.kada sam smanjio brzinu na 70-80 km/h,počeo je izbacivati gusti bijeli dim.kada sam stao na benzinskoj,na leru je radio kao na 3 cilindra i opet izbacivao gusti bijeli dim.Dali netko zna nešto u vezi toga?!hvala!

ODGOVOR:

Sve što ste naveli i opisali ukazuje na oštećenje brtve glave motora. Rashladna tekućina ulazi u cilindar ( ili cilindre ) , pretvara se u vodenu paru i u vidu bijelog dima izlazi na auspuh kao što ste i Vi naveli . Rješenje je neposredni uvid na vozilu i uređenje glave motora .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 i. 16V - SLABO UBRZANJE ?

Datum objave: 05.05.2012 21:51:43
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Imam ford mondeo mk1 1.8 16v karavan 1996 godiste...besprijekoran...redovno servisiran...potrosnja izmedju 8-9l,u 4 godine zamijenjena su sva remenja , filteri, indikatori temp,akumulator,amortizeri,st.stangice, seleni,filter goriva,kugle, lageri,kuplung,motor radi savrseno tiho....i sve je super bilo do neki dan....auto sad je postao trom...nema ubrzanje kao do sad...i krajnja brzina ne ide preko 170 km/h ..dosad je isao 190 km/h bez problema, motor i dalje savrseno tiho radi i nema nikakvih naznaka da nesto ne radi ali neide i neide....Molio bih savjet...

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba najprije obaviti dijagnostiku motora i tada će se točno znati što je neispravni i cijena popravka. Neispravno može biti : filteri, nečisti injektori, lambda sonda, mjerač mase zraka, EGR ventil, MAP senzor, senzor bregaste osovine, zaklopka snage, injektori, tlak goriva, loša iskra na svjećicama, ECU centrala, mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 1,4 i. 16V - NAKON 50 KM VOŽNJE , GUBI SNAGU ?

Datum objave: 04.05.2012 23:03:59
Slika
PITANJE:

Pozdrav, vlasnik sam automobila Citroen C4, benzinac, 1,4i, 16v, 2004g. Problem koji mi se događa je slijedeći : Kada automobil vozim "duže" vrijeme bez pauze (dulje od 50 km što i nije neka duga relacija) počinje se događati da automobil kao da gubi snagu okretaja u vožnji, tj. ne reagira ili sa zadrškom reagira na gas. Nakon što se problem počne pojavljivati u vožnji, ako se zaustavim na semaforu te nakon toga ponovo krenem iz lera, auto se jednostavno ugasi te ga treba ponovo upaliti. Poslije toga je moguća vožnja ravnomjernom brzinom do ponovnog zaustavljanja gdje se problem može ponoviti (i najčešće se ponovi). Nakon što se auto ugasi i ostavi preko noći, drugi dan sve radi uredno. Neke stvari koje sam ja primjetio vezano uz navedeno su : - problem se ne dešava u gradskim vožnjama - problem se manifestira ako su vanjske temperature oko ili preko 30C. Prošle godine su u ovlaštenom servisu mijenjane svjećice i bombina. Auto ima oko 80000 pređenih kilometara. Za sada mi nitko nije dao neki odgovor koji bi ukazivao na potenacijalni uzrok problema, pa se zato obraćam Vama obzirom na dobar glas koji vas prati :) Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Točan uzrok se može znati samo nakon ispitivanja vozila ( najbolje u momentu kada se pojavi opisani problem ) , sve ostalo su samo nagađanja i pretpostavke . Navesti ću moguće uzroke bez mogućnosti ispitivanja vozila : ragulator tlaka goriva, pumpa za gorivo, injektori, senzor bregaste osovine, senzor tlaka zraka, lambda sonda, senzor temperature usisanog zraka, senzor položaja zaklopke snage, EGR ventil, električna instalacija motora , sustav za stvaranje iskre na svjećicama, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,9 TDI PD - KVAR OD KOJEGA BOLI GLAVA ?

Datum objave: 03.05.2012 23:44:04
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću.imam jedno pitanje za vas te se nadam da će te naći riješenje za moj problem.Vozim auto Golf 5 1,9 tdi iz 2007 godine,66kw s prijeđenih 150000km te sa njim imam jedan problem.Kad je auto dobro ugrijan kad se napravi nekad 100 a nekad i više kilometara od puta dešava se da počne trokirati,cukati na obrtajima nekad od 1800-3000 kao da mu fali nafte ,to se nekad desi i traje 5, min a nekad par minuta i kad dodam gas povećavajući brzinu nekad prestane a nekad nastavi podrhtavati ali i dalje ubrzava i ade nema nikakvog dima te ne prebaciva u safe mod računalo.U dva servisa sam bio u Splitu ali na dijagnostici ne javlja nikakvu grešku pa čak ni ondan kad je gledano i u vožnji s laptopom spojenim.Napominjem da se je čak 2 puta ugasilo auto dok smo čekali na semoforu i dok je radio u leru.Inače auto normalno pali ujutro ili kad je ugrijan a tad nije htjelo upaliti već nakon dužeg verglanja a drugi put je upalilo iz prve kad se ugasilo jer je mehaničar na usis start spreja ubacio malo.Nakon toga su izmjerili tlak goriva na manometar te rekli da nije dovoljno visok.Promjenili su tandem pumpu koju su stavili s drugog ispravnog auta te rekli daje do nje ali nakon 100 km opet je auto počelo cukati na istim okretajima.U drugom servisu su stavili novu dobavnu pumpu s plovkom novu i filter goriva ali opet ista stvar.Tada oni ponovo stavljaju svoju tandem pumpu tvrdeći da ova prije stavljena možda nije ispravna ovu smo skinuli s karambioliranog auta koji su oni imali u garaži.Ali opet nakon 200 km se javlja isti problem,nakon toga skidaju poklopac ventila te gledaju bregastu i vade je vani ali njezina istrošenost je u granicama normale za te kilometre kažu da je ne treba mjenjati.Onda skidaju i čiste agr ventil,mjenjaju rele pumpe ali opet isti problem,Odvozim auto od njih olakšan za par tisuća kuna te više ne znam šta dalje jer svi tvrde da nema nikakve greške na računalu te da je problem utvrdit kvar.Još su htjeli u servisu da mjenaju gumice na diznama ali auto pali ujutro normalno pa ne znam dali bi dobio nešto s tom izmjenom osim novog troška.Napominjem jednu meni čudnu stvar ako se auto vozi lagano po gradu nema nikakvih problema ali kad je na brzo cesti te na većim dionicama javlja se ponekad ovaj problem ali nije stalno več u 200-300 km javi se par puta i onda nestane.Molim vas savjet ako ste ikad imali sličan problem te kako ga riješiti jer više ne znam gdje da odvedem auto jer svi bi mjenjali pa ako bude zahvaljujem te vas pozdravljam matko

ODGOVOR:

Na žalost postoje kvarovi koji su vrlo zahtijevni za defektažu za koje treba potrošiti puno vremena i ispitivanja da bi se isti otkrili . Isto tako trebate znati da od takvih kvarove osoblje servisa boli glava a Vama bi najređe platili kompletan ručak s pićem , samo da nist došli u servis jer su s takvim kvarovima u gubitku . Pokušajte se staviti jedan trenutak u njihovu poziciju . Vjerujte svakom servisu je stalo da ste zadovoljni njihovom uslugom i sve što rade , rade u dobroj vjeri , to je moje subjektivno mišljenje . U ovom slučaju Vi ste vlasnik vozila koji ima problem i zato pokušajte pronaći servis koji se hoće baviti Vašim vozilom . Tada navedite sve teškoće koje Vas prate po pitanju kvara koji se povremeno javlja i koji do sada još nije defektiran . Ovom prilikom ne bih navodio moguće neispravnosti jer od toga ne bi imali koristi . Vama treba samo točan podatak što je neispravno a ne nakakvo nagađanje . Stručnim pristupom, strpljivim ispitivanjem vjerujem da se kvar može otkriti .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,6 i. 16V - DA LI JE MOŽDA AUSPUH ?

Datum objave: 03.05.2012 23:06:39
Slika
PITANJE:

Evo moga problema s automobilom LAGUNA 1998, 1.6 16V: Zvuk motora, kada radi pod opterećenjem i na malo većem broju okretaja, vidno se promijenio u odnosu na raniji, normalan. Ono što mi se ne sviđa sliči na zvuk kada je auspuh pregoren (iako sasvim malo). Dolazi s prednje strane, kao da je od samoga motora ili od spoja s ispušnim sustavom. Dva automehaničara su mi, onako "na prvu", dijagnosticirali da se radi o ispušnoj grani, vjerojatno na spoju ili je negdje napukla (što, navodno, nije rijedak slučaj i kod ovih automobila). To se i meni čini racionalnim objašnjenjem, pogotovo zato što je prije pojave ovoga zvuka postojao problem na obujmici spoja ispušnog lonca (ta obujmica je bila potpuno strunula pa je zamijenjena novom, međutim pošto to nije sasvim dobro dihtalo auspuh-majstor mi je to riješio pomoću kita) pa pretpostavljam da je tada prilikom pomicanja kompletnog auspuha lako moglo doći do naprsnuća sigurno već ionako trošne ispušne grane. Ali, ono što me tu zbunjuje je činjenica da se to događa samo kada se motor "napreže", npr vožnjom uzbrdo, dok se u situaciji bez naprezanja (lagana vožnja na ravnici ili nizbrdo) taj fantomski zvuk ne čuje. I što mi je još čudnije: ako vozim uzbrdo, dakle naprežem ga i sasvim dobro čujem taj zvuk, kada pritisnem kvačilo zvuk nestaje iako motor i dalje držim na gasu na 3000 ili više okretaja. Ne vidim kakve veze ima zvuk auspuha koji propušta, s kvačilom. To mi ne sliči na zvuk bilo kakvog problema s kvačilom (koje inače dobro funkcionira). Čini mi se da problem nije baš tipičan jer opis nisam pronašao nigdje na webu, ali ipak vjerujem da ste u svojoj praksi već imali neki sličan slučaj i da mi možete dati neko racionalno objašnjenje i sugestiju. Zhvaljujem uz srdačan pozdrav. ZA

ODGOVOR:

U ovom slučaju nema velike mudrosti niti filozofiranja . Vaše vozilo treba pregledati stručnjak i tada isti može odmah reči , što je neispravno i predložiti rješenje . Ako dođete do mene ja ću za vas obaviti besplatan pregled i predložiti rješenje . Bez neposrednog uvida na vozilu nema nikakve koristi da teoretiziram i navodim brojne razloge jer Vi od toga ne bi imali koristi .

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 528 i. - SVE JE ISPRAVNO A MOTOR NEMA SNAGE ???

Datum objave: 03.05.2012 22:51:55
Slika
PITANJE:

poštovani molio bih vas da mi pomognete oko jednog problema vlasnik sam bmw-a e39 528 i 1998 godine na autu je sve ispravno spajan je na tester nema nikakvih grešaka ne troši ulje tako da mislim da je motor dobar ali mi nije jasno zašto auto slabo prima gas probao sam nekoliko takvih auta ali ovaj ide znatno slabije od njih a nema nikakvih drugih smetnji osim toga pa bih vas molio da mi odgovorite što bi moglo bit u pitanju. unaprijed hvala

ODGOVOR:

Nije točna činjenica da je na vozilu sve ispravno a da motor nema potrebnu snagu i ubrzanje . Da je to tako Vi mi na bi pisali . Greške sigurno postoje samo ih treba znati pronači i otkloniti . Najčešće neispravnosti su : faza, kompresija, suženje usinih kanala, djelomično začepljenje auspuha, filteri, tlak goriva, injektori, loša iskra na svjećicama, pojedini senzori motora, mjreč mase zraka, davači impulsa na bregastoj osovini, lambda sonda , električna instalacija, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

CHRYSLER VOYAGER 2,5 TD - RJEŠENJE S OTPORNIKOM ?

Datum objave: 02.05.2012 23:13:27
Slika
PITANJE:

Postovani, zahvaljujem na odgovorima kojima ste mi do sada pomogli. Naime, ja bih htio sada pomoci svima koji imaju slican problem. Na mom voyageru 2,5 td 1998 g. dloazilo je do gubitka snage na 2000 obrtaja(safe mode) ili ponekad nemiran rad i trzanje. Naisao sam da na dizni sa senzorom nema otpora. Otkopcao sam zice potpuno i stavio otpornik od tocno 100 ohma kako je netko naveo na engleskom forumu za neki potpuno drugi model auta ali izgleda je univerzalan signal. Sada auto normalno radi i ima normalnu ubrzavanje (nova takva dizna je oko 500€) Neki modeli ni nemaju ovu dizna a imaju Obd2 i visokotlacnu pumpu nadziranu ecu- om. Kako ova preinaka ima efekta i da li moze stetiti (meni nema problema nikakvih i potrosnja u prosjeku do 8 l) motoru ili samo performanse se smanjuju i agilnost motora. Samo bih htio pomoci drugima a i da nas o ovome vi strucno posavjetujete. Lijep pozdrav.

ODGOVOR:

U svojim odgovorima nikada ne dajem savjete za polovična ili za neodgovarajuća rješenja . U ovom slučaju bih također savjetovao da se ugradi ispravna diza s davačem impulsa bez obzira da li je njezina cijena 500 ili 2.500 eura . Razlog za to je jednostavan , nikakv otpornik ne može zamijeniti dizu koja pravovremeno daje impuls ECU računalu motora o trenutku paljenja .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 i. 16V - ZABRINJAVA POTROŠNJA ULJA ?

Datum objave: 25.04.2012 08:40:21
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim Vas za savjet. Čuli smo se telefonski jučer oko 17 sati popodne. Naime imam Opel Corsu 1.2 16v iz 1999., prešao sam 167 000 km. Primjetio sam da mi troši ulje, pa sam dolijao cca 0,8 l ulja CASTROL (10w40). I opet mi je potrošio, razmak u kilometraži od tog dolijevanja i ponovne provjere 2000 km. Isto tako ako je upaljen cca 5-10 min na mjestu, kad krenem u 1 brzini iz auspuha mi izlazi plavičasti dim, što me malo zabrinjava. Kasnije 2,3,... brzina tog dima više nema. Isto tako nakon kratke vožnje osjećam kroz ventilaciju čudan miris – u smislu kao da se nešto "peče". Što bi moglo biti!? Prije 9000 km sam otvorio sam sav motor jer mi je miješao ulje i vodu! Promjenjeni su svi dihtunzi, novo ulje, antifriz, ventili pobrušeni gumice nove..... GORAN NOVAK 095-817-8226 Prelog email: goran7@net.hr Unaprijed zahvaljujem!!! Srdačan pozdrav!!

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje samo na dva načina .  Prvi način je preko vodilica ventila za to ste rekli da ste to radili  ( nadam se kvalitetno ) . Drugi način je preko sustava klipnih prstenova i cilindara . Pregledom motora nije teško utvrditi na kojinačin motor troši ulje . Dim koji vidite na auspuhu nastaje također od ulja koje na spomenuta dva načina ulazi u komoru za izgaranje i nakon toga kroz auspuh u atmosferu . Ventilacija je druga ptiča i također se može neposrednim uvidom otkriti uzrok . Najprije treba pregledati motor ventilatora i čistoću ventilacijskih kanala .

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 316 i. - PLAVO BIJELI DIM NA AUSPUHU ?

Datum objave: 27.04.2012 09:30:03
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Imam BMW E46 316i (1.8 85kW) 2002 godina. Kada ga upalim nema nikakvog dima i auto mirno radi. Nakon par minuta rada na leru, pritiskom gasa izbaci plavo-bijeli dim. U vožnji ne dimi. Promijenio sam ulje BMW 5W30, uljni separator i lambda sondu. U čemu bi mogao biti problem? Unaprijed hvala na odgovoru. Lp

ODGOVOR:

Detaljan opis u vezi dima koji vidite ukazuje da se dim stvara od ulja koje ulazi u cilindar/cilindre kroz vodilice ventila . To je četa pojava kada dođe do dotrajalosti brtvi na vodilicama ventila ili do istrošenosti samih vodilica ventila . Ako je to tako , rješenje je demontaža glave motora i uređenje glave motora . Mijenjaju se sva brtvila glave i radi kompletna obrada glave motora .

na vrh Povratak na vrh