Danas je: 23.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT TWINGO 1,2 i. - PODEŠAVANJE VENTILA ?

Datum objave: 10.03.2012 16:16:39
Slika
PITANJE:

Poštovani majstore. Dali je ispravno štelovanje ventila za reno tvingo 1239cm benzin na sledeći način. Svaki klip dovesti u GMT kad je faza paljenja a ventili obadva zatvorena i tad vršiti štelovanje i usisnog i izduvnog ventila po fabričkom zazoru. Hvala i pozdrav.

ODGOVOR:

Vi ste to potpuno točno opisali i na taj način treba podesiti ventile .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 147 1,9 JTD - NEZGODAN I SPECIFIČAN PROBLEM ?

Datum objave: 10.03.2012 16:13:40
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav... Posjedujem Alfu Romeo 147 1.9JTD 2003g i imam jako nezgodan i specifican problem..Naime prilikom malo jaceg skretanja u lijevu stranu moja alfa prijavi gresku na motoru,auto malo zatrza i ugasi se a nakon toga auto ne mogu upaliti nepunih 30-60 sec..Cuje se verglanje ali auto nemogu upaliti dok ne prodje odredjeni vremenski period..Nakon toga auto upalim i sve radi OK..Ponekad se problem javi i kada naletim na neke velike neravnine ili rupe na cesti..Auto se vodio na dijagnostiku i samo mi kazu da se ugase sva tri injektora ali nemaju pojma zasto..Jedan majstor mi je pojacao masu na vozilu tj.stavio kabal malo veceg presjeka i nakon toga ovaj problem se neko vrijeme nije javljao do skorijeg vremena...Ocajan sam jer mi niko tacno ne moze reci o kakvom problemu se radi i kako ga rijesiti.. U nadi da cete uspjeti mi na neki nacin pomoci puno vas pozdravlja vas fan iz Tuzle...Jasmin

ODGOVOR:

Postoje kvarovi kao i ovaj koji ste Vi opisali i koji se pojavljuje na Vašem vozilu . Od ovakvih kvarova mnoge servisa boli glava jer kvar treba otkriti i nakon toga otkloniti . U ovakvim slučajevima troši se puno vremena koje servis ne može naplatiti . Na Vašem vozilu treba detaljno ispitati električnu instalaciju na motoru i oko motora . Isto tako treba ispitati upravljako računalo motora . Često se događa da postoji kvar u samoj električnoj instalaciji i tada je potrebno otvoriti zaštitni bužir i izolaciju kako bi se došlo do svih električnih vodovai spojeva . Nadam se da ćete pronaći servis koji ima volje i motiva da Vam to kvalitetno odradi .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - TVRDA PEDALA KUPLUNGA ?

Datum objave: 10.03.2012 15:57:08
Slika
PITANJE:

poštovanje zanima me dali sajla kvačila ima veze za tvrdoćom pedale na kuplungu na citroen xsari 1.4i 2002. jer sam istu nešto pomikao i od tada nešto nije u redu čini mi se da je pedala malo tvrđa i neki put kada stisnem pedalu nešto preskoči HVALA UNAPRIJED

ODGOVOR:

Točno je , uzrok može biti komanda spojke ( sajla ) ali i sama spojka . Naravno da ćete najprije provjeriti komandu spojke ( kuplung sajlu ) .

na vrh Povratak na vrh

SEAT TOLEDO 1,9 TDI PD - NEMA SNAGE U PETOJ BRZINI ?

Datum objave: 10.03.2012 15:34:58
Slika
PITANJE:

Poštovani! Posjedujem Seat Toledo 1.9 TDI 2006. God. Ima prijeđenih 140 000 km. Dogodilo mi se da je „otišla“ turbina. Nakon spajanja auta sa laptopom i nakon poništavanja greške „tlak prednabijanja“ primjetio sam da auto vuče normalno sve dok se ne prebaci u petu brzinu te na 110 km/h baca grešku i prebacuje u safe mode. Zanima me kako je to moguče da izbacuje grešku samo u petoj brzini te što bi mogao biti uzrok toga jer auto prije kvara nije bio vožen tjedan dana (limarski popravci nakon prometne nesreće).Promatrali smo taj tlak u vožnji i bilo je prva brzina puni gas – normalno , druga puni gas – normalno , treća puni gas – sve normalno i četvrta – normalno sve dok nije stigla kobna peta , damo gas – GREŠKA. S time da zvuk svih djelova motore rade normalno tako da se uopće ne primjeti da ima kakvu grešku. Samo odjednom prestane ubrzavati. Unaprijed se zahvaljujem na objašnjenju.

ODGOVOR:

U praksi je sve moguće pa i ovakvo događanje kada motor izgubi snagu samo u petoj brzini . Navesti ću više razloga radi kojih se to može dogoditi jer uzrok nužno ne mora biti turbina . Potrebno je ispitivati slijedeće : senzor pedale gasa, EGR ventil, mjerač mase zraka, senzor položaja pedale kočnice, sezor ECT, senzor temperature goriva, senzor tlaka zraka , senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, ventil za rasterećenje turbine, sustav za regulaciju tlaka turbine , filter goriva, dize, ECU centrala. Ispitivanje bih započeo s mjerenjem tlaka turbine i to u svim režimima rada motora .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. 16V - KADA SE MIJENJA SPOJKA ?

Datum objave: 10.03.2012 15:21:49
Slika
PITANJE:

Poštovani. Molim vas ako mi mozete reci na koliko se mijenja spojka na Renault MEGANU 2003 1.6 16 v? Inače automobil ima132000tkm. I okvirno koliko bi to sve kostalo? Zahvajujem. Lijepi pozdrav. Drazen Bahnik

ODGOVOR:

Spojka se mijenja samo kada je potrebno . To može biti na 10.000 km a može biti i na 310.000 km . Najviše ovisi o samom vozaču ili vozačima . Točnu cijenu možete saznati u svakom boljem skladištu dijelova ili trgovini . Cijena za zamjenu spojke ovisi od norma sata pojedinih servisa . Orjentaciona cijena je od 600,- do 800,- kn .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,2 16V - MOTOR IZGUBI SNAGU ?

Datum objave: 10.03.2012 15:16:33
Slika
PITANJE:

pozz,imam jedno pitanje-imam renaul clio2,16v,2002god,ima problem,zna mi se ukjlućiti lampica u vožnji i auto gubi snagu,polagano ubrzava i to tek do 70,bio pri nekom majstoru,on to pogledao,i rekao da nešto u vezi papučice gasa,i bilo dobro jedan dan,i onda opet,pa bi vas molio vaš savjet,unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Ako želite točno znati što je neispravno i cijenu popravka onda nemojte ići kod NEKOG majstora nego kod pravog majstora. Na taj način ćete točno znati što je neispravno i cijenu popravka . Bez pregleda Vašega vozila ne mogu točno znati što je neispravno . Nema ni smisla da Vam sada navedem dvadeset i više mogućih razloga radi kojih motor može izgubiti snagu .

na vrh Povratak na vrh

BMW 524 TD E28 - LOŠE RADI DOK SE NE ZAGRIJE ?

Datum objave: 10.03.2012 15:11:10
Slika
PITANJE:

imam BMW 524td 86god. E28 automobil besprekorno pali ali dok se ne zagreje jedno 15 min trokira ne radi na ler gasdosta dimi plavi tj beo dim i dosta mi je poveco potrosnju 10L na 40km dali je pumpa ili dizne

ODGOVOR:

Moguće enispravnosti su : nečist rezervoar za gorivo, filteri, zrak u sustavu goriva, dize, niža kompresija ne jednom ili više cilindara, grijači, mehaničko stanje motora. Provjerite sve što sam naveo kao moguće neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 1,8 i. - NAKON SERVISA OPET TEŠKO PALI ?

Datum objave: 10.03.2012 15:05:44
Slika
PITANJE:

Poštovani kupio sam Opel Zafiru 1.8+LPG 2006 godište sa 115 000km i napravio sam veliki servis i servis plina i imam problem koji nije riješen,a to je kada auto palim okrenem ključ i on jedno 5-6 sekundi vergla i upali,a kada dam kontakt čuje se pumpa od goriva kako zuji i dovodi gorivo ali auto neupali odmah.S poštovanjem

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba izmjeriti tlak goriva prilikom startanja motora . Tlak goriva bi trebao biti oko 3 bara. Ukoliko je tlak goriva dobar , uzrok mogu biti nečisti injektori . Isti se mogu skinuti , ispitati i po potrebi ultrazvučno očistiti .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - MOTOR U "IBERTURAŽI" ???

Datum objave: 09.03.2012 16:51:05
Slika
PITANJE:

Imam pitanje za golf IV 66kw. Auto je do skora radilo normalno, da bi od jednom osjetio da mi preko 3000 obrtaja u 3 brzini jako povuklo sto do sada nije bilo slucaj i tako je nastavilo da vuce i u 4 i 5 brzini do nekih 120km/h kada mi se desilo da je auto "poludilo" jer je obrtaje zakucalo skroz u crveno i tako je radilo nekih 10 sekundi.. pokusao sam da ugasim auto ali uzalud izvadio sam kljuc ali je auto i dalje radilo, i onda se samo ugasilo nakon cega sam ga tesko upalio,a kada sam uspio jako ruzan zvuk je imalo, nesto u motoru lupa. posle ovog mi se isto desilo ali pri brzini od nekih 50-60km/h auto je opet zakucalo obrtaje i kada sam stao pocelo je da se pusi iz tockova nakon cega su se osjetile kocnice na paljevinu. otvarao sam haubu ali se nije osjecao nikakav smrad osim iz kocnica... da li znate sta bi moglo da bude? puno pozdrava

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu mogle su se dogoditi dvije stvari i to : oštećenje turbine i ulazak ulja u usinu granu i cilindre , oštećenje jednog ili više klipova i opet ulazak ulja u usisnu granu i cilindre . Radi toga niste mogli ugasiti motor a sam motor je dobio prekomjerni broj okretaja  . U ovom slučaju ne preporučuje se nikava vožnja . Potreban je hitan pregled motora i turbine .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 2,0 16V - EMULZIJA ?

Datum objave: 08.03.2012 17:30:30
Slika
PITANJE:

POŠTOVANJE. IMAM OPEL VECTRU B 97 GODINA 2.0 16V. GUBIM RASHLADNU TEKUĆINU, OTPRILIKE 1 LITAR ZA 2-3 DANA. NIVO ULJA U MOTORU JE PORASTAO, I ULJE JE POSTALO NEKAKO KREMASTO I BUDE PJENE PO ŠIPCI ZA MJERENJE ULJA. TEMPERATURA NIJE NIKAD PREŠLA PREKO 90 STEPENI AL VENTILATOR VEOMA ČESTO PALI.

ODGOVOR:

Sve što ste naveli ukazuje na oštećenje brtve glave motora . Potrebno je demontirati glavu motora , obaviti strojnu obradu i uređenje glave motora , provjeriti da je blok motora ravan , zamijeniti sve brtve na glavi motora , uredno složiti i ugraditi glavu motora. Motor treba očistiti od emulzije, zamijeniti filter ulja i staviti novo ulje u motor .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA X14XE , 1,4 i. 16V - NA KOJI NAČIN OTKRITI KVAR ?

Datum objave: 09.03.2012 16:24:05
Slika
PITANJE:

Hvala na svim vašim prijašnjim odgovorima.Ovo pitanje je možda i za druge vlasnike koji imaju isti ili sličan problem. Meni se svi problemi dešavaju dok je motor hladan ili dok je pod čokom. Ako ga ugasim dok je još pod čokom tj hladan ne mogu ga upaliti. Skinuo sam svjećice koje su nove, sve imaju dobru boju izgaranja na elektrodama. Može li biti problem u EGR ventilu. Kako ću znati da EGR ventil ne radi dobro ili je pokvaren. Da li se može čistiti i s čime? Uglavnom su kratke relacije vožnje. Motor se ne stigne dobro ni zagrijati. Motor je 1.4 16 v oznake X14XE. Ispod 3000 okretaja je lijen i cuka. Poslije se da razvući.

ODGOVOR:

Kada bi htjeli detaljno raditi ispitivanja na motoru , tada bi trebalo obuhvatiti ispitivanje mehaničkog sustava motora, ispitivanje elektronskog sustava goriva, ispitivanje sustava za stvaranje iskre na svjećicama. Svi navedeni sustavi mogu stverati takve greške koje se manifestiraju baš kao što ste i Vi to opisali . Sada ću navesti i redoslijed ispitivanja : mehanički sustav motora ( faza, kompresija, propuštanje na usinom  kolektoru , elektronsski sustav dobave goriva ( čistoća rezervoara, filteri, tlak goriva, injektori, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, aktuator minimuma, senzor položaja zaklopke snage, lambda sonda, senzor temperature u usisnom kolektoru, EGR ventil, ECU centrala, električna instalacija ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( senzor radilice, visokonaponski kablovi, svjećice, bobina, elektronika paljenja ) . EGR ventil je najlakše ispitati ako isti blokirate ili pomoću servisno dijagnostičkog uređaja. Za upravljanje EGR ventilom brine se ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,5 CRDI - NAKON UREĐENJA GLAVE, NE PALI ?

Datum objave: 07.03.2012 22:42:01
Slika
PITANJE:

pozzz auto je hondai acent 1,5 dizel 12ventila 2002 god nije mogao upalit pa je pokusano da upali na slepanje tako da je preskocio al je izmjenjano sve od ventila dihtunga glave i vraceno u normalu al sada auto nedobia neftu na dizne uopce ako moze pomoc

ODGOVOR:

Vaše vozilo nema obični dizel motor nego CRDi , Common Rail . Motor ima brojne senzore, davače, aktuatore a sa svime upravlja kompjutor motora . Prilikom radova na motoru mogli ste ošteteiti neki od elektronskih dijelova, nešto krivo spojiti ili oštetiti električnu instalaciju . Provjerite : fazu motora, kompresiju, pumpu za gorivo, senzor radilice, električnu instalaciju motora, prisutnost zraka u gorivu .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 207 1,4i. 16V - NE VJERUJEM SERVISU !

Datum objave: 07.03.2012 15:50:34
Slika
PITANJE:

Imam Peugeot 207 2007g. 1,4L benzin 16V 90KS .Od prije mjesec dana imam grešku antipollution faulty koja je nastala u jutro prilikom palenja ,bio je na rezervi goriva.Od tada nemam nikakvih razlika u radu auta sve normalno sa radom motora .U ovlaštenom servisu su radili test sa računarom i kao konstatirali neispravna lamda sonda . U što ja sumljam jer nisu obavili nikakve dodatne testove napr. test izduvnih plinova i dr. a i sumljivo su čačkali po računalu kao da nešto kriju. Poništili su grešku na moj zahtjev i za sada se ne pali lampica .Još da napomenem od kada se desila greška potrošnja je u granicama normale ali pokazivač potrošnje goriva na display-u luduje čas je 10L a u sekundi do 999L i tako sve moguće brojeve izmjeni. Ja sam elektroničar i radio sam mjerenje lamda sonde sa digitalnim instrumentom i plamenikom ,grijač radi normalno a mjerenje sruje koja prilikom žarenja proizvodi sonda je u normali po opisu na internet stranicama . Još da kažem da mi nisu htjeli reći koji je kod greške pokazao računar kod testa. Lijep pozdrav Alen

ODGOVOR:

Neugodan je osjećaj ako ne vjerujete u stručnost i istinitost servisa od kojega tražite stručnu uslugu . Kontrolna lampica motora i navedeni natpis se mogu upaliti radi brojnih razloga p i radi lambda sonde . Ako se to neće više ponavljati , zanemarite tu činjenicu . Ako će se to opet ponoviti nije rješenje brisanje greške iz memorije ECU centrale , nego otkrivanje uzroka i otklanjanje kvara.

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 525 TDS - ZAŠTO NE IDE BRŽE ?

Datum objave: 07.03.2012 10:08:51
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu,imam problem sa bmw e39 525 tds a problem je u tome sto auto vuce do 160km/h i neide vise a na taho satu kazaljka koja pokazuje trenutnu potrosnju vrati se na 10 litara i neide,kad pustim gas i opet ga stisnem auto ide do 170km/h i opet isto kazalja za gorivo se vrati na 10 litara a auto neide vise..ako mi mozete pomoci bio bih vam puno zahvalan..pozdrav

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba ispitati : mehaničko stanje motora, ispravnost sustava za dobavu goriva, ispravnost sustava za dobavu zraka, ispravnost sustava za upravljanje motorom . Moguće neispravnosti su :  filteri, mjerač mase zraka, sustav za regulaciju tlaka turbine, MAP senzor, senzor temperature motora, senzor bregaste osovine, dize, kompresija, začepljenje ispušnog sustava, začepljenje usinog sustava, niski tlak turbine, senzor tlaka zraka u usisnom kolektoru, propuštanje na tlačnoj strani turbine, regulator količine goriva, električna instalacija motora, ECU centrala motora. Kao što vidite ima toga puno i zato najprije napravite dijagnostiku i ispitajte sve što sam spomenuo u ovo tekstu .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,1 i. - KAKO PODESITI VENTILE ?

Datum objave: 07.03.2012 08:48:26
Slika
PITANJE:

Ford Fiesta 1.1 91g. Redosljed štelanja ventila i na koliko zazora usis - ispuh. 0.20 usis - 0.30 ispuh ??? ili drugačije. Kako znati koji je usisni a koji ispušni jer su svi u istom redu. Hvala !

ODGOVOR:

Točno je , ventili se podešavaju na vrijednosti koje ste Vi naveli . Namjestite prvi cilindar na položaj paljenja i tada su ventili prvog cilindra zatvoreni . Kada je to tako, možete podešavati te iste ventile . Nakon toga okrenete radilicu napred za 180° i na paljenju će biti drugi cilindar , tada podešavate ventile drugog cilindra. Zatim opet okrenete radilicu za točno pola kruga i na paljenje će doći četvrti cilindar a tada ćete podesiti ventile četvrtog cilindra . Na kraju okrenete radilicu za još pola kruga i možete podešavati ventile trećeg cilindra . I to bi bio postupak . Iz navedenog se vidi da se podešavanje radi po istom redoslijedu kao što je i red paljenja 1 - 2 - 4 - 3 .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,7 DTI - SKUPI SERVIS ?

Datum objave: 07.03.2012 08:36:08
Slika
PITANJE:

Imam opel Astru G 1,7 dti 2002.god. Prešla je 145000 km i planiram uraditi servis. Šta on podrazumijeva ( šta bi se trebalo sve zamijeniti)i moraju li se uraditi npr. i zamjene komplet dijelova razvoda motora( što su mi rekli u Opel servisu),pošto i to predstavlja priličnu stavku? S poštovanjem, Almir

ODGOVOR:

Razvodni mehanizam ( zupčasti remen, natezači, klizači, pumpa za vodu ) , mijenja se svakih 150.000 km ili svakih 10 godina . Uz to s emijenjaju svi filteri i sve tekučine. Naravno da se mijenja i ono što se nakon pregleda vozila utvrdi da je potrebno . Ako je vozilo Vaše ne morate ništa raditi ili radite ono što Vi mislite da treba ( rizik je jedino Vaš )  . Ja sam samo naveo što se sve radi prema preporukama proizvođača vozila .

na vrh Povratak na vrh

VW ili AUDI - ŠTO JE BOLJE ?

Datum objave: 07.03.2012 08:28:35
Slika
PITANJE:

Pratim vas duze vreme i mogu vam reci da ste za svaku pohvalu,jednom reciju svaka vam cast.Imao bih neko pitanje za vas jer mislim da sve veliki strucnjak.Planiram da promenim auto ali imam dilemu izmedju VW Pasata ili Audi A6 mislim na dizelase.Kupio bih model 2007 ili 2008 sa nekih 100.000-130.000 kilometara sa motorom 2.0 TDI sa 103kw (140ps),oba motora se udradjuju u VW i AUDI,cuo sam razne price o tim motorima neki kazu da su dobri a neki kazu da su se lose pokazali i da postoje motori sa BOSCH i SIMENS elektronikom a da su ovi sa BOSCH elektronikom puno bolji i da se retko kvare.Interesuje me po vasem misljenju kakvi su motori 2.0 TDI,koliko mogu preci bez neke vece intervencije,dali su kvalitetni i izdrzljivi i o cemu se mora voditi racuna pui kupovini.Auto cu kupiti u Austriji tako da ce biti uredno servisiran i sa originalnom kilometrzom. Unapred vam hvala i primite punp pozdrava!

ODGOVOR:

Obadva automobila su kvalitetna ali je AUDI ipak kvalitetniji . Zato je i  njegova cijena veća . Ako možete izaberite motor koji ima Bosch elektroniku i dize . Uz redovito servisiranje motori mogu dugo trajati, iako je to nezahvalno prognozirati jer se kvara i potpuno nova vozila , to može biti oko 300.000 km . Prije kupnje obavite stručni pregled vozila ( kompresija, eko test, klima uređaj , podvozje, upravljački mehanizam, opče stanje vozila ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA CLASSIC 1,6 i. TWINPORT - DUGOGODIŠNJI NERJEŠENI PROBLEM ?

Datum objave: 06.03.2012 18:22:40
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI g.MEIĆ Vozim OPEL ASTRU CLASSIC 1,6 TWINPORT iz 2005g.(ASTRA G) Moj dugogodišnji problem nažalost još nisam riješio.Konstantno je upaljena žuta lampica(motor),a simptomi pri vožnji uvijek su isti.Kad je hladan trza nekad i puca pri prelazu iz brzine u brzinu,a poslije u vožnji drhti pri brzini 60-80 u trečoj ili tek u prelazku u četvrtu.Prvotno sam mjenjao Lamdu sondu,ali ponovno se upalila lampica i auto je pucao na hladno te nisam riješio problem.Tada su mi rekli da očistim dizne. Obavio sam ultrazvučno čiščenje injektora i tad mi je majstor poslije čiščenja rekao kako 2 dizne rade 100%,a 2 dizne na 90%.Tobože vozi tako i često ga nagazi van grada u drugoj do 60000 okretaja da se propuše!Ja sam to uredno i radio ali sad stalno podrhtava.Probao sam i sa aditivima tec 2000 i liqui mol i jačom benzinom 98 i gaženjem u drugoj ali ništa.Obzirom na sve što sam naveo molim za savjet što učiniti?Nove 4 dizne su oko 5000 kn,preskupe.A i da ih stavim tko mi garantira da se neće ponovno zaštopati obzirom na lošu kvalitetu goriva koje trošimo.Ima li smisla ponovno čistiti dizne ili staviti rabljene -ispravne?Moja žena vozi Toyota Yaris i nikakvih problema.Pa gorivo je isto loše,a nema probleme sa diznama.Da li to znači da japanci imaju bolje dizne ili bolje propusne dizne? Postoje li neke dizne koje u našim uvjetima ne treba stalno čistiti i muku mučiti?Kako trajno riješiti moj problem?NAJLJEPŠE SE ZAHVALJUJEM NA VAŠEM ODGOVORU!Goran!!!

ODGOVOR:

Problem možete jedino riješiti ako se Vašim vozilom bavi profesionalac i ako tome profesionalcu ne stavljate nikakve limite na predloženo rješenje . Improvizacije i polurješenja sigurno neće dovesti do rezultata. Stručnjak koji bi se bavio Vašim vozilom bi najprije otklonio sve mehaničke nedostatke na motoru , nakon toga bi se bavio elektronskim sustavom ubrizgavanja goriva i na kraju bi na red došla kontrola sustava za stvaranje iskre na svjećicama. S ovakvim pristupom i sa stručnim izvođenjem potrebnih radova , sigurno bi dugoroćno bili rješeni problemi koje ste naveli . Ako želite o svemu tome detaljnije možete me nazvati na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO 1,6 i. - NEMA SNAGE, LOŠE RADI ?

Datum objave: 06.03.2012 13:42:09
Slika
PITANJE:

Postovani Imam Fiat Tipo 1.6i 55kw 95god.Kad ga upalim radi nekih desetak minuta i jednostavno se ugasi,a kad ga vozim i u voznji mi se desava da mi na nekih 2000obrtaja ili vise jednostavno kad da trokira dodam gas a on nce ga primiti odmah vec kad pustim gas on nekako dobija ubrzanje,i cesto mi se pali lampica od ubrizgavanja.Mjenjao sam filter goriva ali opet sve isto.Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Kada motor nema snage i kada loše radi kao što ste napisali potrebno je ispitati mnogo dijelova i sklopova . Neispravno može biti : nečist rezervoar, injektori, regulator tlaka goriva, niski tlak goriva, senzor ECT , senzor MAP, senzor IAT, EGR ventil, potenciometar leptirastog ventila, mjerač mase zraka, lambda sonda, probijanje visokog napona, bobina, elektronika paljenja, mehaničko stanje motora, senzor radilice, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - SVE NOVO A MOTOR LUPA ???

Datum objave: 05.03.2012 23:33:55
Slika
PITANJE:

Pozdrav vrhunskome majstoru...imam pitanje u vezi renaulta megane 78kw-106konja 1.5 2006 godiste?imam lupanje u motoru,,zamijenio sam klipnjaču i lezaj i opet se lupanje nastavlja,znaci zamijenuto je sve novo,sad pitanje zasto ponovo lupa,sad sumnjam na gredu-osovinu dali se ona moze brusiti ili trebam novu???kako da rijesim situaciju vec sam poludio zbog auta molim vas za misljenje???injektori su u redu prekontrilirani uljna pumpa u redu

ODGOVOR:

Ako ste Vi obavljali radove na motoru , tada sigurno znate gdje nastaje lupanje . Prema Vašem opisu pretpostavljam da je to na klipovima ili na ležajevima radilice. Česti uzrok koji se neopravdano zanemaruje je simetričnost i paralelnost kučišta ležajeva radilice, deformacija radilice, problemi s tlakom ulja . Ako sada motor opet lupa, najbolje je da skinete karter i provjerite sve ležajeve radilice . Na taj način čete otkriti koje mjesto je kritično . U tom slučaju bi trebalo rastaviti motor i obaviti kontrolu kućišta ( gnijezda ) ležajeva radilice .

na vrh Povratak na vrh