Danas je: 24.06.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT CLIO 1,2 16V - LAMBDA SONDE

Datum objave: 30.10.2011 12:05:32
Slika
PITANJE:

Dobar dan!! Imam clio 1.2 16V 2002 god.Davno sam imao problem sa katalizatorom kojeg sam ispraznio ocistio i vratio natrag sa sondama,auto je nakon toga godinama radio bez problema,bolje isao itd. Prosle godine stavljam polovni koji je presao 20.000 km 0d clia 1.2 8V 2003 god sa lambdama,naime lambde su se izmjesale i neznam koje su od kojeg? Zanima me hoce li to imat kakav utjecaj na rad motora ako nisu moje original,dali ima razlika u lambdama ovih dva modela i kako bi ih mogo raspoznat ? Unaprijed Vam zahvaljujem.....

ODGOVOR:

Funkcija lambda sondi je ista ali postoji fizička i dimenzionalna razlika . U Vašem slučaju ako već imate lambda sonde , iste možete ugraditi i nakon toga ispitati njihovu ispravnost i učinak . Jedini način kako to možete kvalitetno ispitati je pomoću osciloskopa . Na taj način ćete točno vidjeti naponsku i vremensku bazu lambda sonde . Ako su uz lambda sonde ispravne i druge komponente i to komponente sustava ubrizgavanja i sustva paljenja , eko test na vašem vozilu bi trebao biti također dobar . Dobar eko test je potvrda da je i mehaničko stanje motora dobro.

na vrh Povratak na vrh

NISSAN ALMERA 1,4 i. - TVRDA PEDALA SPOJKE

Datum objave: 30.10.2011 11:54:44
Slika
PITANJE:

poštovani gos Meiću imam nisan almeru 1.4 gx 1999.g moji problemi su vezani za tvdoću kvaćila , lamela je nova stavljena komplet set kao i sajla kvaćila koja mi je pucala tri puta jednom ćak i u vožnji molio bih vas za pomoć ili savjet. veliki pozdrav

ODGOVOR:

Tvrdoča pedale spojke ( kvačila ) ovisi o stanju slijedećih dijelova : trenje između potisnog ležaja i vodilice potisnog ležaja, trenje kroz komandu spojeke ( kuplung sajla ) , trenje na osovini pedale spojke, stanje potisne ploče, stanje lamele . Osim navedenih drugi razlozi ne postoje .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,2 i. - TRESU KOČNICE

Datum objave: 30.10.2011 11:49:26
Slika
PITANJE:

VIBRACIJE PAPUČICE KOČNICE Poštovani, molim vas da me savjetujete u vezi sljedećeg problema: imam Renault Clio 1.2. 2001.god. i pri vožnji na malim brzinama (ispod 40km/h) popučica kočnice prilično jako vibrira (što su brzine manje vibracije su veće). Pošto su diskovi relativno novi, promjenili smo pakne (prije 3mj). Vibracije su se smanjile, ali se nisu otklonile i sada postaju sve češće. Kada su nakon promjene pakni nastavljene vibracije, odvezli smo auto u stanicu za tehnički pregled gdje su nam rekli da je kočioni sustav savršen...? Molim Vas da mi nabrojite uzroke mogućeg vibracija kočnica kako bi mogli otkloniti kvar, jer je te vibracije postaju prilično frustrirajuće. Hvala, MN

ODGOVOR:

Vibracije koje se javljaju prilikom kočenja su vrlo negativna pojava a mogu nastati radi brojnih razloga . To se može događati na prednjim ili nazadnjim kočnicama. Nabrojiti ću logičnim redoslijedom zašto i zbog čega takve vibracije nastaju : diskovi, disk pločice, dosjedi na glavčinama kotača, glavčine kotača, kočna kliješta, kočni cilindri, visokotlačne fleksibilne cijevi, zračnost na pojedinim dijelovima ovjesa, bubnjevi kočnice, gume, felge, pogonske osovine. Kao što vidite iz navedenog potrebno je sumnjati u sve što sam naveo . Ispitivanje treba započeti s diskovima, glavčinama, pločicama, kočnim kliještima.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E230 - ELEKTRIČNA INSTALACIJA MOTORA

Datum objave: 30.10.2011 11:40:58
Slika
PITANJE:

Poštovani , otac mi ima MERCEDESA E230 (okaša) 97 godina. Auto ima novi plin ,no problem je ujutro u paljenju (guši se i gasi se),nakon što se ugrije onda radi bolje ,no u vožnji mu padaju obrtaji,gasi se ,drsa (i na benzin i plin). Na kompjuter kad se spoji ne pokaziva greške, promijenjena je pumpa goriva,bobina ,kablovi ,svjećice ,lamda sonda,regulator protoka zraka itd...puno novca se uložilo a nista nije postignuto. Nedavno sam cuo da je moguce da se dodiruju instalacije sa auspuhom negdje i da to uzrokuje probleme,nismo provjeravali neznamo koliko to ima smisla. Zanima me vaš savjet.. Hvala unaprijed i srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Poznata je činjenica da na Mercedesima veliki dio električne instalacije ide po motoru . To znači da se instalacija zagrijava i vremenom dolazi do oštećenja električne izolacije na električnim vodovima na motoru. Tada nastaju i pravi problemi s radom motora i s paljenjem pojedinih kontrolnih lampica . Kratkoročno rješenje je popravak električne instalacije na motoru a dugoročno rješenje je zamjena električne instalacije na motoru . Ista se može naručiti točno po broju šasije da odgovara baš za motor koji je u Vašem vozilu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DCI - FILTERI

Datum objave: 30.10.2011 11:19:19
Slika
PITANJE:

poštovanje g,meiću.ja već duže vrijeme pratim vašu stranicu koja je za svaku pohvalu.imam jedno pitanje radi se o renault senicu 1.9dci 2002g.147000km,prije neki dan sam primjetio da ponekad slabo vuče nekad zna zatrzniti koji put nakratko probao sam ga voziti u drugoj i trečoj malo jače kao da ga malo propirim prvo povuče dobro a onda kao da ima neko ograničenje ja ga znam u dušu te znam da nije nešto u redu inače sve drugo štima.moram naglasiti da je ulje mijenjano prije 15000km kao i filter ulja,aostali filteri zraka,goriva i peludi nisu mjenjani 2-2,5god.zanima me vaše mišljenje jel je do filtera,nekog sENZORA ili nečeg trečeg.hvala unaprijed na vašem odgovoru i odvojenom vremenu srdačan pozdrav.

ODGOVOR:

U redovno održavanje spada, uz zamjenu ulja i pojedinih tekućina i redovna zamjena filtera ( filter ulja, filter zraka, filter goriva, filter kabine, filter freona ) . Za filtere vrijedi činjenica što je kvalitetniji filter to se brže onečisti i začepi . Iz navedenog ćete zaključiti da najprije obavite zamjenu filtera goriva i filtera zraka . Nakon toga ćete odmah vidjeti da li ste postigli očekivani efekt . Kada to napravite ako bude potrebno javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 i. - NEMA PUNJENJA

Datum objave: 30.10.2011 11:01:04
Slika
PITANJE:

Imam Škodu Oktaviju 1.6 95g.Uvožnji se upalila lampica od akumulatora i više se ne gasi inaće normalno pali i ide pa me zanima što je to?Bojim se da li bi mogla ostat bez struje?

ODGOVOR:

Kontrolna lampica akumulatora koja se upalila ukazuje na činjenicu da alternator više ne puni . Razlozi mogu biti : kanalni remen alternatora, pogonska remenica alternatora, regulator napona , alternator. Ovu situaciju trebate odmah rješavati je uskoro nećete moći ni upaliti motor.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B 1,0 i. - MOTOR SE PREBRZO GRIJE

Datum objave: 30.10.2011 10:53:47
Slika
PITANJE:

Vozim Opel corsu 1.0 b motor,1998 godiste,3 klipa. Kod mene e vec godinu i po i nisam imao problema,medutim u zadnje vrijeme motor se enormno brzo grije.Problem je ako stojim na semaforu pet minuta(mjerio sam),kazaljka ide do 98 i tad se pali ventilator i obara.Mijenjao sam termoprekidac,vodenu pumpu ali nista.U prilog tome da dodam da auto uopce nema termostat.Da li moram ravnati glavu motora ili sta vec..?Volio bih cuti Vase misljenje?

ODGOVOR:

Ako motor nema termostat ( mora ga imati ) i ako se uz to zagrije na temperaturu veću od normale sigurno postoji razlog za to . Moguće neispravnosti su : djelomično začepljenje hladnjaka, cijevi rashladnog sustava, pumpa za vodu , brtva glave motora . Kao što vidite brtva glave je stavljena na zadnje mjesto .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 HDI PONEKAD NE PRIMA GAS ?

Datum objave: 30.10.2011 10:47:41
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Peugeot 206 1,4 HDI, 2006.god., ima 160 000 km, redovno je servisiran a po potrebi zamjenjeni su neki potrošni dijelovi. Zadnjih 15 000 km ne prima gas. Majstor je obavio kompjuterski pregled ali nije otkrio kvar. Auto uredno pali ali ponekad ne prima gas, nema pravila, da li je hladan ili topao motor, dali je parkiran na ravnom ili neravnom terenu. U zadnje vrijeme primjetila sam da se to događa kada automobil ugasim i nakon 10-ak minuta ponovo upalima ali se ne događa kada ga usagim i odmah upalim. Pomozite, Hvala.

ODGOVOR:

U ovom slučaju postoje brojne neispravnosti koje mogu utjecati na pojavu da motor ne prihvača gas ponekad . Nabrojiti ću moguće uzroke : senzor pedale gasa, solenoid EGR ventila, mehanički sustva EGR ventila, mjerač mase zraka, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala. Ispitivanje je najbolje raditi kada motor ne reagira na gas.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI 2006 - DIM IZNAD MOTORA

Datum objave: 28.10.2011 14:06:08
Slika
PITANJE:

Postovani gosp Meic prije svega da vas pohvalim na vasem vremenu koje poklanjate svima nama i ljubazno i temeljno odgovarate steta sto niste blizu Franc. Imam mercedes C220 CDI T model 2006 god 120.000km auto je u odlicnom stanju kupio sam prije 16 mj. moj problem se pojavio od sinoc posto cesto vozim po gradu sinoc sam osjetio neugodan miris nesto slicno izduvnom gasu "starog dizelasa" mislio sam da je zbog guzve. Ali jutros se pojavila ista stvar kada sam upalio auto i ventilacija pocela da radi ponovo se osjetio miris otvorio sam haubu dok je auto radilo i plasticni poklopac sa motora i vidio sam dim koji se podize sa motora. Molio bih vas za vas savjet prije nego sto odem negdje. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Dim koji vidite može nastati od dizel goriva koje curi po motoru na cijevima za povrat goriva. Drugi uzrok može biti rashladna tekućina. Prvom prilikom obavite pregled motora i pronađite mjesto propuštanja. Otklonite uzrok propuštanja ( najčešće je to cijev za gorivo ) , operite dio motora koji je mokar od goriva. Nakon toga napravite završnu kontrolu .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A8 3,7 i. - NE RADI NA PLIN

Datum objave: 28.10.2011 13:53:19
Slika
PITANJE:

POsjedujem Audi a8 i u njemu ugrađen prins plin ...otprije 10 dana se ugasio i ne radi pa je unazad 3 dana se upalio i radi a od jučer 26.10.2011g opet ne radi...auto sam kupio u Zg i nisam ni pitao gdje je ugrađen plin... dali je to ozbiljno ili što?

ODGOVOR:

Ako motor ne može raditi na plin moguće neispravnosti su : filter tekuće faze plina , filter plinske faze, cijevi dovoda goriva, niski tlak plina, nedostatak plina, isparivač, plinski injektori, emulator, RPM senzor, električna instalacija plinskog sustsva. Bitno je da Vaše vozilo dobro i ispravno radi na benzin a plinski sustav je manji problem.

na vrh Povratak na vrh

VW BORA 1,9 TDI - TROŠI ULJE

Datum objave: 28.10.2011 13:31:09
Slika
PITANJE:

molim vas za odgovor.imam vw boru 1.9 tdi.radio sam glavu i gumice na ventile i karike.pproso sam do sad 3000 km.auto ide super.nije mi trosilo ulje t.e mozda nesto min.juce sam ga vozio 150-160 na autoputu i nivo ulja mi spao malo.mozda za jednu crtici nize.sad na sipci,ulje stoji na dve crtice odozgo a kad sam sipao prvi put bilo je do kraju crtice..a vidim da odozdo na drzacu motora pomalo vlazi ulje.u cemu bi moglo biti problem

ODGOVOR:

Motor sigurno troši ulje preko klipnih prstenova iako ste ih mijenjali . Novi klipni prstenovi nisu se još prilagodili neravninama na cilindrima i zato imate potrošnju ulja. Ako cilindri nemaju veliko istrošenje tada će se potrošnja ulja normalizirati kada napravite 3.000 do 5.000 km . Ako su istrošenja cilindra veća od dozvoljenog limita potrošnja ulja se neće smanjiti.

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO NEXIA 1,5 i. - LOŠE RADI NA LERU

Datum objave: 28.10.2011 11:33:25
Slika
PITANJE:

Poštovani,otac posjeduje Nexiu 1.5, 1995 god., motor je radio normalno do velikog servisa iliti zamjene remenja...sada u leru motor zatrzava i ne radi mirno,vozi se normalno...i još jedno pitanje, kolika je potrošnja kod tog vozila i tog motora!??? Očeva Nexia troši kao mali autobus, a vozi se do 100 km...otprilike smo izračunali da troši oko 10 litara,ako ne i više! U čemu bi mogao biti problem!??

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje bih mogao dati nakon pregleda vozila . Sada mogu dati samo opširan odgovor . Moguće neispravnosti su : netočno uzubljen zupčasti remen ( faza motora ) , senzor temperature motora, senzor zaklopke TPS , leptirasti ventil, MAP senzor, EVAP ventil rezervoara, nečisti injektori, propuštanje na usinom kolektoru, aktuator minimuma, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, električna instalacija motora, lambda sonda, tlak goriva, mehaničko stanje motora, senzor radilice. Sve što sam naveo može biti uzrok prevelike potrošnje gorivai lošeg rada u leru .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,8 D - PROBLEM PALJENJE

Datum objave: 28.10.2011 08:53:47
Slika
PITANJE:

Imam fiestu 96 godiste 1.8 disel, imam problem sa prvim paljenjem, potrebno je duze verglati, posle prvog super pali, ima dobru kompresiju, majstor mi je rekao da je relej za regulisanje grejaca podesen na 5 sekundi, i da je potrebno malo da ga zaverglam, i posle 2 do 3 puta da ga grejem. Sta mi je ciniti, da li mogu tako da upopastim motor.

ODGOVOR:

Navesti ću više razloga radi kojih Vaše vozilo teško pali a to su : loše podešeni ventili, grešk au fazi motora, niski tlakovi kompresije, zrak u sustvau goriva, filteri, grijači, dize, visokotlačna pumpa, akumulator, elektropokretač . Najprije bih provjerio, akumulator, elektropokretač, prisutnost zraka u gorivu, grijače, dize, kompresiju .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,3 S - TDI UMJESTO BENZINCA ?

Datum objave: 28.10.2011 08:48:35
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine, imam GOLF II 1,3 benzin, 1987 godina. Pitanje; Dali je moguće ubacit motor TDI 1,9 i šta bi se sve moralo mjenjat? Unaprijed Hvala! Stranica Vam je super

ODGOVOR:

U Vaše vozilo može se ugraditi motor 1,9 TDI . Osim motora morate ugraditi i sve ostlo i to : mjenjač, ispušni sustav, hladnjak, nosače motora, turbinu, intercooler, komande za šaltanje, električnu instalaciju, upravljačko računalo, elektronsku pedalu gasa, sustav cijevi za dovod goriva, instrument ploču, komande za šaltanje brzina, kućište filtera zraka, filter goriva . Uz sve navedeno još treba napraviti puno prilagođavanja .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,5 TDI - ZAŠTO TEŠKO PALI KADA JE TOPLI ?

Datum objave: 27.10.2011 17:34:28
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI GOSPODINE MEIC,PRIJE MJESEC DANA SAM KUPIO AUDI A4 2,5TDI 1999 GOD.KOJI JE PREŠAO 216000KM I PRILIKOM PRVOG PALJENJA SVE JE OK MEDUTIM PROBLEM NASTAJE KADA SE AUTO ZAGRIJE,KADA JE MOTOR ZAGRIJAN VERGLA I DO 5-6 SEKUNDI A KADA UPALI PONAŠA SE SASVIM NORMALNO,AUTO MIRNO RADI I DOBRO VUČE,RADIO SAM MU DIJAGNOSTIKU MEĐUTM NIJE POKAZAO NI JEDNU GREŠKU,NEKI SUMNJAJU NA KVAR BOSCH PUMPE A JA SE BOJIM DA ĆE SE PROBLEM POJAVLJIVATI I NAKON NJENE POPRAVKE.MOLIM VAS DA MI PREDLOŽITE ŠTA NAJPRIJE DA ISPITAM JER SE MOŽDA RADI O NEKOM SITNOM KVARU KOJI MEHANIČARI NE MOGU DA PRONAĐU,UNAPRIJED VAM ZAHVALJUJEM NA SAVJETU.

ODGOVOR:

Ako ste kupili vozilo koje je staro 12 godina tada bi bilo jako korisno za Vas da dođete do saznanja u kavom stanju je motor . Problem koji ste naveli može biti jednostavan ali i ne mora . Zato bi trebalo ispitati : mehaničko stanje motora , sustav dobave goriva, sustav za upravljanje motorom . Tada ćete imati podatke o stanju motora i o svim neispravnostima. Ovom prilikom ću nabrojiti moguće neispravnosti radi kojih motor teško pali kada je topli : akumulator, elektropokretač, niska kompresija, istrošenost bregastih osovina, zrak u sustavu goriva, nepovratni ventil za gorivo, filteri, niskotlačna dobavna pumpa, senzor temperature motora, regulator količine goriva, dize, solenoid vremena ubrizgavanja goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,6 16V - AUTOMATIC

Datum objave: 27.10.2011 17:22:51
Slika
PITANJE:

Poštovani. Imam priliku kupiti Citroen Xsaru 1.6 16V iz 2001 karavan sa automatskim mjenjačem i exclusive opremom. Ima 80000 km i servisnu knjižicu te kilometraže, te je u odličnom stanju. Zamolio bih vas ako mi možete opširnije o tom automobilo, mislim na njegovu kvalitetu, kvalitetu motora, trošenju kočnica (zanima me ima li na svim kotačima disk kočnice ili sam na prednjim), potrošnju s obzirom na automatski mjenjač te sklonost kvarovima te popravci istog. Puno bi te mi pomogli vašim savjetom pošto se nisam imao prilike susresti sa automatikom a volio bih prijeći na isti. Unaprijed hvala i srdačan pozdrav.

ODGOVOR:

Vozilo koje ste naveli je ipak staro 10 godina i radi toga treba imati u vidu buduće održavanje . Kvaliteta samog vozila i motora je zadovoljavajuća . Servisiranje i održavanje nije zahtijevno ni skupo . Uz redovno održavanje vozilo može još dugo voziti . Jedini minus je automatski mjenjač. Nije problem u kvaliteti automatskog mjenjača niti u održavanju istoga ( zamjena ulja svakih 60.000 km ili svake dvije godine ) . Potencijalna opasnost bi bila ako bi došlo do kvara automatskog mjenjača . Takvi popravci su veoma skupi a u pojedinim slučajevima i nisu mogući. Ovime Vas ne želim odvratiti od kupnje nego samo dati korisnu informaciju da se takve stvari događaju . Naravno to ne znači da će se i na spomenutom vozilu dogoditi kvar.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO XTR - ŠKRIPANJE KOČNICA

Datum objave: 27.10.2011 17:00:09
Slika
PITANJE:

Imam godinu dana star citroen berlingo xtr diesel,nakon mjesec dana vožnje poćele su mi škripati kočnice kada koćim,to me jako smeta jer se smatram prevarenim uložio sam u novi auto a ispada da imam staru kantu koja škripi,još više me uvrijedilo ponašanje servisera IVANĆIČA U SPLITU kod kojeg sam i kupio auto,servis odbija bilo kakvu reklamaciju sa obrazloženjem da je to normalno i da se nema tu šta popravljati,meni nije jasno što je tu normalno smatram se prevarenim i izigranim a u ovoj državi ne možeš ih tužiti jer to nema nikakve koristi.Stoga vas molim ako postoji ikakvo rješenje za moj problem da mi odgovorite.(P.S. Njihovo rješenje je da mi svako malo namažu koćnice nekom masti i to mi naplate svaki put 50 eura) Ante Marin

ODGOVOR:

Zvuk škripanja kočnica su visokofrekventne vibracije koje mogu pojavljivati na mnogim vozilima . Uzrok su neodgovarajuće ili nekvalitetne disk pločice . Disk pločice prve klase moraju imati antivibracionu masu na leđnoj strani . Isto tako na leđnoj površini mora biti naveden proizvođač, zemlja porjekla, broj atesta . Ako su disk pločice slabije kvalitete ( bez antivibracione mase ) često dolazi do pojave škripanja. Kvalitetno rješenje za Vas bi bilo da se ugrade disk pločice prve klase . To nužno ne moraju biti originalne već mogu biti od nekog drugog poznatog proizvođača . Ako je vozilo u garanciji zamoite servis da Vam ugrade nove disk pločice . Ako disk pločice nabavljate sami uvijek možete nabaviti disk pločice vrhunske kvalitete koje neće ni čuti.

na vrh Povratak na vrh

FIAT MAREA 1,6 16V - PROVJERA PRIJE KUPNJE

Datum objave: 27.10.2011 16:41:59
Slika
PITANJE:

Poštovanje, interesira me Fiat Marea 1.6 16v, kakva je kvaliteta motora?? Kolika je potrošnja?? I ostale zanimljivosti za ovaj automobil?? Jer kupujem takav auto pa me interesira kakvi su i što treba pogledat najbitnije kod kupnje? Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Motor , mjenjač i ostala mehanika vozila je solidne kvalitete . Prosječna potrošnja goriva je 8 l/100 km . Rabljeno vozilo treba uvijek dobro pregledati. Najbolje je obaviti stručni pregled u servisu . Na taj način se provjeri stanje : motora, mjenjača, ovjesa, volana, eko test, klima uređaj, elektrika, podvozje. Uz to treba dobro provjeriti vlasništvo vozila i svu potrebnu dokumentaciju .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 1,0 i. - ČUDAN MJENJAČ

Datum objave: 27.10.2011 16:33:37
Slika
PITANJE:

peugeot 106,1.0,37kw,1999god,problemi....postovani!..imam neka pitanja vezana za navedeni automobil.ovko;auto se redovno servisira svakih 10000km,ponekad cak i na 8000-9000,sto se tice motora je besprjekoran ali imam problema u voznji sto se tice mjenjaca i neceg sto stvarno neznam o cemu se radi,pa bih zamolio za odgovor..prvo pitanje:kad krecem iz prve u drugu brzinu mi lupne u mjenjacu tj kao da zapne dok mjenjam brzine,sto bi moglo biti? drugo pitanje:dok auto ubrzava pa cak i u voznji cuje se nekakvo struganje iz prednjeg djela kao da je suh prijenos ili nesto vezano uz to,a kad vozim recimo nizbrdo tih zvukova nema..? (prije 7000 mjenjano je sljedece:amortizeri,lezajevi,diskovi,plocice,sve mandzetne,filteri,ulje u motoru,mjenjacu,kvacilo itd)..unaprijed hvala

ODGOVOR:

Sve detalje koje ste naveli ukazuju na istrošenje u samom mjenjaču . Najčešći kvarovi su : ležajevi mjenjača, vilice mjenjača, zračnost na zupčanicima , aksijalna zračnost na osovini mjenjača . Zvuk struganja koji ste opisali također može nastajati u mjenjaču . Najprije bih provjerio pogonske osovine, homokinetičke zglobove, glavčine kotača, rotirajuće dijelove transmisije. Tek nakon toga bih se bavio mjenjačem.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 2,0 i. - MUKE S DIJAGNOSTIKOM

Datum objave: 27.10.2011 16:18:46
Slika
PITANJE:

Gospodine Meicu, Puno Vam hvala na vasim strucnim odgovorima! S obzirom da se kvarovi otklanjaju na nacin kako mi objasnjavate ( Kada se i otkrije kvar pomoću dijagnostičkog kompjutora to ne mora biti točno i zato se očitane greske na kompjutoru obvezno ispituju jos na drugi način . Iz navedenog možete zaključiti da je za stručnu i točnu dijagnostiku najvažniji čovjek . On je taj koji koristi sva moguča  pomagala, mjerne uređaje, kompjutore, osciloskope, specijalne alate, znanje, imaginaciju , opažanje a sve u cilju da točno definira sto je neispravno. Nakon toga nije tesko predložiti rjesenje i otkloniti kvar) ja cu svoju Alfu morati prodati jer kod nas servisi za Alfa R. automobile jos uvjek rade pomocu stapa i kanapa. Veliki pozdrav!

ODGOVOR:

Vjerujem ipak da u vašem okruženju postoji servis koji može odraditi dijagnostiku na način koji sam opisao . To je normalni pristup , tako se treba raditi i na taj način se postižu rezultatai  . To je u interesu i servisera i Vas kao vlasnika vozila.

na vrh Povratak na vrh