Danas je: 13.02.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI 80 1,8 i. - UVLAČIO JE FALŠ ZRAK

Datum objave: 27.09.2011 12:04:59
Slika
PITANJE:

POZDRAV prije svega da vam se zahvalim na besplatnim savjetima Imam pitanje vezano za Audi 80 1,8 83kw ajnspric 89god. Kupio sam audi prije pola godine i bila mu je puknuta guma sto ide na k-glavu i uvlacio mi je fals zrak i auto je treslo. zamjenio sam tu gumu i auto je smanjilo trest. i tako sam vozio mjesec dana sve je bilo ok i poslije mjesec dana opet pocne tresti i odem do majstora i on odvrne saraf za regulaciju zraka bude mastan ocisti ga vrati i malo gas podesi da bude sve ok . Ali opet prodje izvjestan period i opet pocne zezati cak i dok vozim sve radi ok al kada hocu da stanem auto se zatrese i osjetim na volanu posto je servo ko da postane teze okretati izgubi snagu. isto tako na leru trese ne ravnomjerno radi. A problem je sto hocu da ugradim plin i volijo bi da je motor idealan prije ugradnje. Molim za pomoc sta da radim.Hvala unaprijed..

ODGOVOR:

Ako Vaše vozilo ima sustav ubrizgavanja ke-jet tronic , kupili ste vozilo s najkompliciranijim sustavom ubrizgavanja. Za taj sustav je teško pronaći servis i osobu koja to može servisirati i koja ima potrebnu servisno dijagnostičku opremu . Uz to za navedeni sustav ne postoje rezervni dijelovi , može se kupiti samo kompletan ke-jet tronic tvornički repariran a njegova cijena je veća nego što ste Vi platili vozilo. Žao mi je ali to je tako .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - STRADALA DVA CILINDRA

Datum objave: 26.09.2011 22:45:48
Slika
PITANJE:

dobar dan gospodine MEIC!!!!imam nekoliko pitanja sto me zanimaju oko audia A4 GODISTE 2001 BENZINAC:NEKI DAN U VOZNJI MI JE AUTO STALO MOTOR JE TOLIKO LUPO I TRESO A ISPOD PODA U AUTU I AUSPUF SU SE TAKO JAKO CULO KAO DA SE TRESE ILI NEZNAM NI SAMA NIJE PALIO TAK OD NEKIH DESETI PUTA:PRIJE TOGA JE AUTO CESTO GUBILO RASHLADNU TEKUCINU.POSLIJE NEKOLIKO DANA MAJSTOR JE REKAO DA MU AUTO NE POKAZUJE NIKAKVU DIJAGNOZU I DA SUMLJA DA JE NESTO UBACENO U REZERVAR!! OD TOGA JE STRADALO DVA CILINDRA AUTO NEMA KOMPRESIJE I INJEKTORI I DA PO MOTORU IMA KISELINE?????JELI TO MOGUCE JA SAMA NEMAM POJMA!! JELI SE MENI ISLATI TO POPRAVLJATI I JELI MOGUCE DA AUTO MOZE VOZITI NA DVA CILINDRAA????HVALA VAM LIJEPA UNAPRED NA VASEM ODGOVORU:

ODGOVOR:

Sve što ste naveli ukazuje na ozbiljno oštećenje motora . Točnu procjenu o isplativosti popravka mogao bih dati nakon pregleda vozila . Najbolje bi bilo da obavite stručni pregled vozila u nakom renomiranom servisu i da zatražite stručno mišljenje o visini troškova. Na osnovu toga lakše čete donijeti  odluku što bi trebalo napraviti s vozilom . Motor ne može raditi ni funkcionirati na dva cilindra.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,6 i - MOTORIĆ OD CENTRALNOG ZAKLJUČAVANJA ZUJI

Datum objave: 24.09.2011 14:19:27
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam jedan problem na mom audiju A3 1.6 2002g. Kad otkljucam auto motoric od centralne,bar ja mislim da je on,mi i dalje zuji (radi) neko vrijeme i onda se ugasi. To se desava i pri otkljucavanju i zakljucavanju auta..

ODGOVOR:

Moguće je da ne radi ispravno brava vozačevih vrata. Na toj bravi postoji mikroprekidač za centralno zaključavanje. Bravicu bi trebalo za početak očistiti i podmazati možda će biti uspjeha.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,5 TDI - ZNAK PROKLIZAVANJA

Datum objave: 21.09.2011 22:24:21
Slika
PITANJE:

BOK. IMAM AUDI A4 1999 2.5 TDI TIPTRONIK I PALI MI SI CRVENI USKLICNIK U ZAGRADI KOD NAGLOG UBRZAVANJA S MJESTA, U VOZNJI NE SAMO KAD STOJIM NA SEMAFORU RECIMO I KAD KRECEM S GASOM DO KRAJA............

ODGOVOR:

Navedeni znak se uvijek pali kada proklizavaju pogonski kotači i to je normalno.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,0 TDI - BROJ OKRETAJA NA LERU OSCILIRA

Datum objave: 20.09.2011 22:52:28
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam odnedavno audi tiptronic,A6 motor TDI 2,0 dizel,godište prosinac 2007g prešao 98.000 km. Auto je super, ali imam problem na "leru" nakon pokretanja hladnog motora pa sve dok ne dosegne bar 70-tak stupnjeva Celzijusa temparature motora.Naime nakon starta 4 - 5 sekundi broj okretaja na leru počinje da oscilira (opadne- vrati se,pumpa)u ritmu oko jedne sekunde do nazivnog broja okretaja.Ponekada se desi da dok zatvorim vrata garaže motor se ugasi.Ovaj problem nije toliko uočljiv kod vožnje.Inače kada motor dosegne radnu temperaturu ovoga pepanja sa okretajima nema,radi savršeno.Kakve su vaše preporuke ,šta bi trebao poduzeti? Zahvaljujem vam na vašem trudu oko odgovora.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba napraviti dijagnostilu motora i sva potrena ispitivanja kako bi se otkrio kvar. Moguće neispravnosti su : filteri, zrak u sustavu goriva, neispravan neki od grijača, razlika u tlakovima kompresije, dize, ECT senzor, EGR ventil, senzor radilice, električna instalacija od motora do ECU centrale, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 1,6 TD - CRNI DIM

Datum objave: 20.09.2011 09:23:34
Slika
PITANJE:

MOJE POSTOVANJE IMAM PROBLEM SA AUDIJEM 16TD 59KW PRI SVAKOM STARTOVANJU MOTORA VELIKA KOLICINA CRNOG DIMA DALI BIJO HLADAN ILI ZAGRIJAN MOTOR PRI SVAKOM PREBACIVANJU U BRZINU CRN DIM NA SVAKOM USPONU IZGUBI SNAGU I UZASNO PUSI A NA PREDJENIH DVE HILJADE KILOMETARA POLA LITRA ULJA MI POTROSI VOZILO JE BILO GARAZIRANO DVE GODINE KAD SAM GA KUPIJO CAK GA NIJE NIKO NI PALIJO

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu što prije napravite kontrolu i ispitivanje mehaničkog stanje motora . To znači da treba napraviti slijedeće : izmjeriti kompresiju, provjeriti fazu motora , ispitati dize, ispitati stanje turbine, ispitati tlak turbine , ispitati tlačne cijevi turbine, ispitati intercooler . Nakon što ispitate sve što sam vam napisao znati ćete točan uzrok radi kojega motor crno dimi i radi kojega motor nema snage .

na vrh Povratak na vrh

AUDI COUPE GT - UDARAC PRI MOTANJU U LIJEVO

Datum objave: 19.09.2011 23:01:18
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav.Imam problem na Audi Coupe GT 1987 godiste,b2,.Konkreto pri motanju u levo ili desno cuje se jedan udarac u desnom tocku nalik necemu sto je nategnuto pa onda tako da kazem opali,neznam kako bi drugacije opisao.To mi se desavali i pri kretanju u rikverc kada tockovi pravo stoje medjutim to je nestalo ostalo je samo pri motanju,na pravcu se necuje.Da napomenem da je na predjem trapu sve komplet zamenjeno sem zglobova a oni koliko ja znam nemogu takav zvuk da daju.Molim vas da mi pomognete ako znate u cemu je problem.Svako dobro vam zelim

ODGOVOR:

Bez obzira što je sve zamjenjeno treba ponovno posumnjati u sve dijelove ovjesa . Ispitajte i slušajte opisani zvuk na ; aksijalnim ležajevima amortizera, na oprugama, na kuglastim zglobovima, na sponama, na zubnoj letvi, na hvatištima ovjesa, na balans štangi .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,2 - RAZVODNIK PALJENJA

Datum objave: 16.09.2011 22:51:46
Slika
PITANJE:

postovanje kako ste.posto ovde gdje zivim niko nezna tacno da mi urikta razvodnik paljenja cuo sam za vas pa vas molim ako mi mozete reci kako bi ja to mogao uriktati ako je ikako moguce,radi se o audiju 100 2.2 kubika 86 godina.

ODGOVOR:

Pomicanjem razvodnika paljenja u jednu ili drugu stranu podešava se kut predpaljenja . Ako je motor na vašem vozilu jačine 101 KW , kut predpaljenja se podešava na 6° / 800 o/min ( šest stupnjeva kod 80 okretaja u minuti ) . Za to podesiti treba imati stroboskop lampu koja se spaja na plus i minus akumulatora, jedan kabel se spoji na prvu svjećicu ili visokonaponski kabel, preostali kabel se spoji na minus bobine. Nakon toga se upali motor i bljeskalicom osvijeljava mjesto s oznakama na zamašnjaku i kućištu mjenjača ( to mjesto se nalazi s lijeve strane motora i mjenjača i dobro se vidi . Uz pomoć navedenog stroboskopa i okretanjem razvodnika može se točno namjestiti kut predpaljenja od 6° .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,0 E - SUSTAV KOMANDE SPOJKE

Datum objave: 16.09.2011 22:59:56
Slika
PITANJE:

Radi se o audiu 100 2.0e 1994g. papućica kvaćila imala je prazan hod i stalno je stajala dolje. prominia sam hidraulićni cilindar onaj u kabini na papućici jer je ošla opruga i gumice. sad kad sam stavi novi papućica je tek sada skroz u podu. pokušavao sam ozraćiti na drugom cilindru sto se nalazi na mjenjaću i opet isto.Pa me zanima do cega je problem kako da to rijesim. HVALA

ODGOVOR:

Sustav komande spojke se može jednostavno odzračiti a za to trebaju biti ispravni slijedeći dijelovi : glavni cilindar spojke ( Vi ste ga mijenjali ) , radni cilindar spojke na mjenjaču, cijevni vodovi,  potisni ležaj, tanjurasta opruga spojke odnosno sama spojka . Razmislite što od navedenog još može biti neispravno.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,6 D - LUPANJE U MJENJAČU

Datum objave: 13.09.2011 14:28:00
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine meicu,imam audi 80 1.6 diesel iz 1991 godinu,vec duze vreme cuje se lupanje u menjacu,tj tandrce,kada nagazim kvacilo prestane,a kada ga pustim nastavi da lupa,zamenio sam 4 menjaca,korpu,lamelu i druk lager,medjutim isto,voleo bih da mi kazete svoje misljenje.Unapred hvala.

ODGOVOR:

Lupanje koje čujete u mjenjaču nastaje radi istrošenosti pojedinih ležajeva , osovina i zupčanih parova . Lupanje se obično ne čuje u vožnji nego samo u leru kada zupčanici nisu u zahvatu . Ugradnjom dotrajalih mjenjača ne možete riješiti problem . Potrebno je obaviti reviziju mjenjača i zamijeniti dotrajale dijelove.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,0 E - LAMPICA OD ULJA

Datum objave: 12.09.2011 15:45:48
Slika
PITANJE:

Dobar dan do sada ste mi dosta puta pomogli i na tome vam zahvaljujem. imam audia 100 2.0 E 100 KS 1994 godina, imam problem nekad mi kad radi na leru upali lampicu od ulja ( radi na nekih 850 okretaja) kad pogledam kazaljku od pritiska ulja bude na nuli cim dam gasa podigne se, pa me sad zanima koliki pritisak mora biti kad radi na leru i kako ga uštelati da bude normalno. Hvala

ODGOVOR:

Tlak ulja treba bit na leru 1,0 bar , kod 2000o/min treba biti 2,0 bara . Kada se obavlja mjerenje motor mora biti potpuno zagrijan. Ako je tlak ulja nizak najprije posumnjajte u filter ulja. Nakon toga provjerite ležajeve radilice ( istrošenje ) .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 2,0 TDI PD - LOŠE RADI NA LERU

Datum objave: 11.09.2011 11:59:41
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Mejic,imam audi A3 2,0 TDI iz 2004 g,sa 203000 km,auto podrhtava na leru dok je klima upaljena,te ujutro dok je hladan radi veoma nemirno,auto izgubi otprilike 0,5 dc vode na 2-3 tisuce km,i prilikom dodavanja gasa poprilicno dimi,dim je crno plavkast,,auto vuce normalno i ne trosi ulje,dali je moguce da je pukla glava i dali je rijec o vec istrosenom motoru? Hvala puno unaprijed

ODGOVOR:

Najprije bih obavio mehaničko ispitivanje motora a to znači slijedeće : mjerenje tlakova kompresije, kontrola stanja bregaste osovine, mjerenje količine HC ( ugljikovodik ) u ekspanzionoj posudi , kontrola i otkrivanje propuštanja rashladne tekućine. Nakon toga bih obavio i drugo ispitivanje koje bi obuhvatilo : kontrola svih filtera, kontrola prisutnosti zraka u gorivu, ispitivanje diza, ECT senzor, EGR ventil, senzor radilice, električne instalacije od motora do ECU centrale. Na kraju ostaje samo visokotlačna pumpa i ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 2,0 TDI - ČUDAN ZVUK

Datum objave: 08.09.2011 08:10:43
Slika
PITANJE:

Poštovanje, moje pitanja, posjedujem Audi A3 2.0 TDI 103 kw, 2005 godina, u zadnje vrijeme primjećujem odnosno u kabini vozila se čuje zvuk vrlo kratak, opisao bih ga kao lagana škripa ili zvuk kad se čuje remenica ili remen a dogsđa se kada u vožnji prebacim iz druge u treću brzinu i pustim kvačilo, ovo se ne događa konstantno nego povremeno,koliko sam primjetio kad je auto full zagrijan i u punom pogonu da se to i ne događa. Pa evo ako imate takvih iskustava bio bih vam zahvalan da me uputite ili predložite radnje da se ovo otkloni, unaprijed zahvalan, veliki pozdrav i sve dobro.

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : bilo koji od remena, natezači remena, spojka, transmisija, alternator, pumpa za vodu, servo pumpa, zaštitni poklopci motora. Kao što vidite dosta toga sam spomenuo . Točan uzrok bih mogao reči kada bi imao mogučnost neposrednog uvida na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,6 TD - ZRAK U SUSTAVU GORIVA

Datum objave: 05.09.2011 17:34:31
Slika
PITANJE:

Imam audi 80 TD 1600 kubika 91 godiste sve do sada je bio odlican nisam imo nikakvih problema sada imam problem auto dobiva odnekuda zrak to se vidi kroz dovod goriva auto nekako upali ali cim mu dam gas ne prodje ni jedne minute on sam sebi smanjuje i sam se ugasi i onda vidim kroz slaufe kako se dizel vraca u filter dali ima jos jednu pumpu koja gura dizel do pumpe visokog pritiska i ako ima gdje se nalazi kako bi mogo nju ispitat ili je nesta drugo u pitanju mijenjo sam i filter od goriva ali isti problem unaprijed se zahvaljujem

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima samo jednu pumpu koja vuče gorivo iz rezervoara i koja stvara visoki tlak za dize. Moguće neispravnosti su : cijevi dovoda goriva svi priključci dovoda goriva, nepovratni ventil na filteru goriva, filter goriva ( bez obzira što je novi ) . Zrak u sustav goriva može ući i kroz visokotlačnu pumpu i to kroz ležaj glavne osovine.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A8 - KVAR NA PUMPI ZA GORIVO

Datum objave: 05.09.2011 16:00:56
Slika
PITANJE:

Imam audija a8 usred voznje automobil je stao odslepali su ga do servisa i kaza li mi da je kvar na pumpi za gorivo u rezeorvaru.Zanima me kako se ta pumpa vadi.odg mi treba u sto kracem roku.hitnoo!!!!!

ODGOVOR:

Pristup pumpi za gorivo je ispod zadnjeg sjedala . Potrebno je demontirati sklop komanda pokazivača goriva u kojoj se nalazi električna pumpa . Za demontažu je potreban specijalni alat kako ne bi oštetili veliku plastičnu maticu koja fiksira sklop pokazivača i pumpe.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 - NE UBRZAVA DOBRO

Datum objave: 04.09.2011 23:48:18
Slika
PITANJE:

Postovanje gosp. Meic za vas trud i rad. Imam audi 80, 1.8 benz, 79 kw, kazu mi da je to motor od golfa 2, serija je RP, a problem mi je slijedeci: prije par dana sam zamijenio karburator a problem je ostao skoro isti kao i sa starim a ocituje se u tome da kad dajem gas auto ne ubrzava bas nesto narocito, ali kad pustam gas osjeti se onda da auto ubrzava, da li moze biti problem neki oko vakumskih crijeva, jer cini mi se da mi to majstor nije bas dobro spojio, cak ima i viska crijeva. I da, kad dajem gas osjeti mi se gorivo, kako sa starim tako i sad sa novim-polovnim karburatorom. Unaprijed hvala i pozdrav iz Bosne i Hercegovine

ODGOVOR:

Točno je , glavni uzroci mogu biti : karburator, vakumi, dovod goriva, pumpa za gorivo, nečist rezervoar, sustav paljenja ( iskra na svjećicama ) , predpaljenje .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - ŠKRIPANJE U DESNOM KOTAČU

Datum objave: 04.09.2011 23:33:24
Slika
PITANJE:

Pozdrav gospodine Meić, na audiju a4 98 godiste cuje mi se skripanje u desnom tocku, ranije se javljalo pa samo od sebe prestajalo, a sad je konstantno vec 20-tak dana,zvuk cak-cak-cak je karakteristican i jak, kad se naslonim na krilo (i levo i desno), prilikom ulaska i izlaska vozaca ili suvozaca, i prilikom motanja volana u obe strane. Skinuo sam desni tocak i dok je auto na dizalici naslanjao sam se na oba krila, tresao ceo auto, upalio ga i motao volan do kraja u obe strane i nista se necuje,stavio sam klocnu ispod diska i kada sam spustio malo auto na dizalici culo se blago pucketanje a kada sam vratio tocak vec prilikom spustanja dizalice i leganja tocka na put ponovo se javilo pucketanje.Svi mi kazu da promenim amortizer, al mi je cudno sto zvuk dolazi iz centra felne, pa me zanima (posto je zvuk takav kao cesanje metala od tvrdu gumu), da li moze da bude u pitanju neka gumica na glavcini tocka ( od amortizera, ramena il nesto drugo) da ne kupujem amortizer napamet jer je isti potpuno suv, letva volana se ne cuje a oba gornja ramena sam menjao u zadnjih 6 meseci.Pozdrav.

ODGOVOR:

Navedeni zvuk treba točno locirati i utvrditi uzrok kako ne bi zamijenili ispravan dio . Moguće neispravnosti su : pojedini selen blokovi kotača, kugla oscilirajućeg ramena, aksijalni ležaj amortizera, spona volana, krajnik spone, ležaj, kočnica. Kao što vidite točan odgovor je moguć nakon direktnog uvida na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,6 TD - KAO DA JE MOTOR NA OPRUGAMA

Datum objave: 04.09.2011 18:35:10
Slika
PITANJE:

Gosp. Meić vidim da imate lijepih savjeta ako mozete mi reći. Imam Audi 80 1.6TD+i 59KW 91 god. problem je kad idem uzbrdo ili nizbrdo ima kako da kazem trzanje kao kad ubacim u veci stepen vec sto treba na malo obratja i znaci ovo se desaje kad drzim na 1500-2500 obrtaja kao da je motor na oprugama a ne na nosacima gledao sam nosace motora ispravni i jos jedno uzrok potrosnje goriva nekad trosi vise nekada manje na istim relacijama i voznji. Hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu bih najprije pregledao fazu motora, kompresiju, dize . Nakon toga bih provjerio sve filtere, cijevi dovoda goriva, čistoću rezervoara . Na kraju bi po potrebi ispitao visokotlačnu pumpu i po potrebi obavio servis na pumpi. Ukoliko se ispravni nosači motora i spojka ( kuplung ) drugi uzroci ne postoje.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 1,9 TD - ZABRINUTOST RADI LOŠEG PALJENJA

Datum objave: 02.09.2011 23:34:00
Slika
PITANJE:

Evo gospodine Meiću, javljam Vam se još jednom sa pitanjem u vezi mog Audija 1.9 TD 1992.g. Poučen iskustvom uvjeren sam da mi Vi možete dati poprilično suvisao i točan odgovor u kratkom vremenu i tako mi pomoći u mojem problemu, živciram se već duže vrijeme, prvi mi je auto (pa muško). Ovako, kao što znate auto nije htio paliti na hladan motor (vani je bilo vruće), i sad, čovjek kod kojeg sam kupio auto je rekao da će on otkloniti kvar o svom trošku (ja i jedan mehaničar smo sumnjali na glavu motora), no on je samo "naštelao" grijače da se pale stalno, i to je rezultiralo paljenjem auta takoreć "na prvi zub" nakon što grijači odrade svoje i zagriju zrak u cilindru, nekih 10 sekundi moram čekat da mogu upalit auto dok se ne izgasi lampica. Moje prvo pitanje je: Koji kvar može uzrokovati nepaljenje auta bez grijača po ovakvom vremenu, ovaj moj motor prema vašim odgovorima bi trebao paliti "od šuba" po ovakvom vremenu. Da li je moguće polovično slaba kompresija pa grijači zagriju zrak u cilindru umjesto uloge cilindra? A drugo pitanje je: Auto dimi bijelo plavi dim pri dodavanju gasa, po danu se ne primjeti toliko, ali navečer dok su upereni farovi auta iza mene poprilično se primjeti, kao da se vozim po makadamu pa dignem prašinu iza sebe, neugodno mi je, ljudi se prestrojavaju u drugu traku. Čim je gas na min. ili ga nema, dim prestaje. Bosch pumpa je reparirana prije 3-4 tkm i to je napravio mehaničar u kojeg imam povjerenja tako da to odmah možemo isključiti. Eto znam da sam Vam roman napisao ali nemate pojma koliko bi Vam bio zahvalan kad bi mi ovako neiskusnom odgovorili na ova moja 2 pitanja, tako da barem znam na što trebam obratiti pozornost pri eventualnom servisu. Hvala Vam unaprijed gospodine Meiću!

ODGOVOR:

Ključni i najvažniji faktor za lagano paljenje motora je dobra kompresija . Na Vašem vozilu ona mora biti iznad 30 bara . Naveli ste plavo bijeli dim radi kojega Vam je neugodno. Dim nastaje radi ulja koje ulazi u cilindar kroz vodilice ventila i na klipne prstenove. Sve to ukazuje na loše mehaničko stanje motora . Pravi problemi će nastati u zimi kod niskih temperatura . Što bi bilo rješenje za Vas ? Najprije bih ispitao mehaničko stanje motora a to je kompresija i propuštanje cilindara . Nakon toga bih predložio rješenje a to bi moglo biti uređenje glave motora , uređenje bloka motora ili jedno i drugo. Nakon toga bi motor sigurno dobro palio i dugoročno bio dobar i pouzdan . Spajanjem grijača da rade stalno i dok je motor topli je samo produžavanje agonije i teškoća koje Vas čekaju.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,6 TD - TLAK ULJA

Datum objave: 26.08.2011 10:02:58
Slika
PITANJE:

pozdrav imam problem sa audiom 80 turbo dizel 88godiste pali mi se na istrument tabli lampica od ulja kada razvijem brzinu od 80 i svakim saltanjem ona se gasi i cuje se zuji pa vas molim da mi pomognete pozrav

ODGOVOR:

Uvijek kada se pali lampica od ulja najprije treba izmjeriti tlak ulja u motoru ( mora biti veći od 2 bara kod 2.000 o/min ) . Ako je tlak ulja dobar moguće neispravnosti su ; indikator ulja na glavi motora, indikator ulja na kućištu filtera ulja ( moraju biti originalni ) , električna instalacija , instrument ploča. Ako je tlak ulja nizak moguće neispravnosti su ; filter ulja , ležajevi radilice, pumpa za ulje .

na vrh Povratak na vrh