Danas je: 30.04.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI A4 - TUPI UDARAC NA LOŠEM PUTU

Datum objave: 20.10.2011 23:02:19
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Imam audija A4 2004 godište. U prednjem točku na lošem putu i rupama (manjim i većim) čuje se tup udarac. Rekli su mi da je kugla. Kakvo je vaše mišljanje , šta bi sve moglo biti. Hvala.

ODGOVOR:

Svoje osobno mišljenje dajem nakon vlastitog uvida i ispitivanja na vozilu . Ovom prilikom mogu navesti moguće uzroke lupanja a to su : gumeni blokovi balans štange, vertikalne spone ovjesa, oscilirajuća ramena, aksijalni ležajevi amortizera, gornja oscilirajuća ramena, krajnici spona, spone volana, ležaj zubne letve.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,8 i. AUTOMATIC - POVIŠENA TEMPERATURA MOTORA

Datum objave: 19.10.2011 17:24:11
Slika
PITANJE:

POSTOVANI GOSPODINE MEICU ,posjedujem audi 100 2.8 L motor AHH 128kw automatik godina proizvodnje 1991 ,radio sam veliki servis ,promjenuta vodena pumpa,zupcasti remen,span rola,rola,termostat,klinasti remen,salter pecurka na hladnjaku ,rashladnu tekucinu u hladnjaku,uljni filter,ulje u motoru,zracni filter svijecice,auto ima 380.000 km temperatura u voznji dostize 100c i ako je klima uvjek u upotrebi ,PITANJE STA MI JE PODUZETI? UNAPRIJED ZAHVALAN ZELIM VAM PUNO USPJEHA U RADU SEJDO IZ CH.

ODGOVOR:

Moguče neispravnosti su : termostat, hladnjak ( nečistoće u hladnjaku, nečistoće izvan hladnjaka ) , pumpa za vodu, cijevi rashladnog sustava, netočan prikaz temperature motora , indikator temperature motora. Na karju ostaju samo još brtvila glave motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,0 i. - LAMPICA OD ULJA

Datum objave: 18.10.2011 10:22:26
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Posjedujem audi A4 2.0,2000.g, presao 72000 km, pocela mi se javljati lampica od ulja,ali kad izvadim sipku za provjeru ulja i opet vratim alarm nestane,i nepojavljiva se opet za nekoliko dan(3-4 dana),pa opet isto.U servisu kad su ga spojili na kompjuter nisu nasli nista.Mene zanima posto sam imao takav slican problem ne na auto motoru nego na generatoru da nam se javljao alarm od ulja iako ga je bilo,pa smo nasli da se odusnik od kartera zacepio i stavrao tlak u karteru,a kad bi izvadili sipku radi provjere tlak bi odusio i sve bi bilo u redu,pa me zanima da li je moguce da se to dogadja i na auto motoru. Hvala

ODGOVOR:

Kontrolna lampica od ulja se najčešće pali kada je neispravan jedan od dva idikatora ulja, kada nedostaje ulja , kada je tlak ulja niži od dozvoljenog . Iz toga razloga bih najprije izmjerio tlak ulja i ako je isti u granicama normale onda bih posumnjao u indikatore ulja . Kada bi odušak od ulja bio začepljen onda bi motor izbacivao ulje na šipku od ulja ili na neki semering motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,0 TDI - CRNI DIM I TEŽE PALI

Datum objave: 17.10.2011 20:35:37
Slika
PITANJE:

Molim vas za pomoć,imam audi a4,2005.g,2.0 tdi,ima 108236 pređenih km,kad je hladan lijepo pali,a kad se ugrije uvjek vergl po 3 sekunde,zamjenio sam senzor tipline i ništa.Dalje isto,a sad mi je poćeo dimiti jako crni dim.Kad se vozim ponekad ide lijepo ništa ne dimi,a ponekad neprimi gas i jako crno dimi i ko da nema snage.Ato mi se zna desiti između 1000 i 2000 okretaja,tada i znam osjetiti podrhtavanje motora,

ODGOVOR:

Nakon dijagnostike motora mogao bih točno navesti neispravnosti i dati prijedlog rješenja. Moguće neispravnosti su : zrak u sustavu goriva, akumulator, elektropokretač, relej dobavne pumpe, filteri, dize, električna instalacija motora, senzor pedale gasa, EGR ventil, MAF senzor, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor radilice, senzor tlaka zraka, sustav za regulaciju tlaka turbine, regulator količine goriva, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,9 TDI PD - ZAMAŠNJAK S DVIJE MASE

Datum objave: 16.10.2011 15:36:49
Slika
PITANJE:

Postovani imam jedno pitanje za vas.Skoro sam kupio audi a3 tdi crveno i,131 ks,2002 godiste presao 168000 km.Pitanje je sledece:kad upalim motor i kad ugasim motor se zatrese.Posle paljenja motora nakon jedno 4-5 minuta motor krene da vibrira sve jace i cuje se neko lupanje oko motora.Kad se doda malo gasa sve se vrati na normalu.Motor i turbina su ispitivani pc dijagnostikom i svi parametri su uredu,cak sta vise.Sto se tice spoljnog izgleda turbina je suva i oko nje ne postoji ulje,kao ni ispod poklopca motora.U voznji ne postoji nikakav problem sto se tice rada motora ili turbine.Moj serviser kaze da je posledica povecane vibracije i zvuka plivajuci zamajac koji je istrosen i koji se menja na 150000 koliko propisuje fabrika.Pa bi ovim putem zamolio vas za misljenje oko tog lupanja koje da napomenem ne postoji uvek pri duzem cekanju nakon paljenja motora u leru,znaci pri duzem praznom hodu. Unapred hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok lupanja može biti zamašnjak . Neposrednim uvidom na vozilu i slušanjem zvuka lupanja , stručnjak može prepoznati da li je to zamašnjak ili nešto drugo. Po potrebi zatražiter još jedno mišljenje stručnjaka . Nakon demontaže mjenjača jednostavnim postupkom se može utvrditi stanje dvomasenog zamašnjaka.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI AUTOMATIC - PROBLEMI S DSG MJENJAČEM

Datum objave: 15.10.2011 22:21:34
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine, Posjedujem audi a4 1.9 TDI Avant, 2003. god. koji ima automatski odnosno DSG mjenjac. Nedavno mi se desilo da je u voznji auto izbacilo iz brzine a potom ponovo ubacilo da bi poslije izbacilo i nije htjelo vise u brzinu. Kad sam ugasio vozilo, pri kontaktu je izbacilo natpis BREMSE - zakočeno i nije htjelo da pali a pri tom na displaju nema skale sa brzinama: P R N D S. Nakon par pokusaja auto je upalilo sve je bilo ok i nastavio sam s voznjom. Na displaju vozila ostala je zuta lampica koja oznacava motor. U voznji auto prebacuje sasvim normalno. Sutradan lampica od motora vise nije radila i sedam dana sve je bilo ok da bi se ponovila ista situacija. Lampica se potom ugasila. Prije dva dana bio sam kod ovlastenog servisa gde su mi dijagnostikom rekli da je u pitanju senzor u procesoru mjenjaca te je potrebno zamijeniti kompletan procesor. Medjutim posto je greska jos uvijek sporadicna, bolje da i dalje vozim ovako. Danas mi se desava isto u voznji i auto palim tek nakon nekoliko pokusaja da bi poslije imo potpunu blokadu duze vremena nije htio palit i osto je blokiran. Zanima me Vase misljenje jer nemam bas povjerenje u ovlastene servisewre koji su samo monteri novih zamjenskih dijelova a ne automehanicari. Što mi Vi savjetujete i dal je moguce zamijeniti samo senzor ili je fakat u pitanju kompletan procesor koji kosta nekih 1.400,00 EUR. Voznjom ovakvog auta osjecam se totalno nesigurno jer nikad nisam siguran kad ce sve zablokirat i dal ce htjet ponovo se pokrenut. Lijep pozdrav,

ODGOVOR:

Kada postoji problem s mjenjačem tada se najprije provjerava količina ulja u mjenjaču i kvaliteta ulja u mjenjaču . Zamjena ulja u mjenjaču i filtera mjenjača obavlja se svakih 60.000 km ili svake dvije godine. Nakon toga treba posumnjati u slijedeće : električna instalacija mjenjača, hidraulični ventili mjenjača, računalo mjenjača, istrošenje u samom mjenjaču . Ako sumnjate u dijagnostiku i tvrdnju servisa da je neispravan kompjutor mjenjača , svakao obavite pregled vozila i u drugom servisu od povjerenja.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,5 TDI QUATTRO - ZAŠTO MOTOR IZGUBI SNAGU

Datum objave: 12.10.2011 11:43:41
Slika
PITANJE:

AUDI A6 2,5 TDI QUATTRO 150KS 2000g saltgitriba Imam problem sa audijem kada izadjem na autuput, pri ubrzavanju npr. 140km/h papucica od gasa je stisnuta a motor usporava, ne vuce nikako, to traje nekih 20-ak sec. i onda sve normalno. nekada se to desi na 150km/h, nekad na 160km/h. Molim vas za savjet sto da cinim da to prestane. Nekada me pusti i tada mogu voziti i preko 200km/h.

ODGOVOR:

Postoji mnogo razloga radi kojih motor ostane bez snage kao što ste Vi to opisali . Mogući uzroci su : filteri, mehaničko stanje motora, senzor pedale gasa, dize, mjerač mase zraka, ventil turbine Wastegate, sustav za regulaciju turbine, senzor tlaka zraka, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja pumpe, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, djelomično začepljenje katalizatora, električna instalacija motora, kontrolni modul visokotlačne pumpe. Točan uzrok mogu navesti nakon dijagnostike motora. Pojedine dijelove nemojte mijenjati na pamet  bez ispitivanja.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - NE RADI KLIMA NAKON PUNJENJA

Datum objave: 12.10.2011 00:13:28
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospon Meić! Riječ je o klima uređaju automatskom u Audi A4 96 god. Pošao sam da mi se napuni plin u mehaničara i on je to kakao kaže obavio i uredno naplatio punjenje i rekao da trebe preći najmanje stotinjak kilometara da bi ona počela hladiti kakao treba ali isto tako je rekao da je samo našao priključak za plin pri velikim okretajima,i da onaj drugi postoji samo kod novijih modela.Pa me zanima dali je to tako,KOLIKO IMA PRIKLJUČAKA ZA PUNJENJE PLINA I GDJE SE NALAZE. Kad sam isprobao klimu njeno hlađenje je bilo nikakvo samo iz jednei zlazne komore zraka u kabini je izlazio hladniji zrak a ostale su slale ne ohlađen isto tako i grijanje sam isprobao i ono se izgubilo. Možete li mi dati ikakav naputak šta da radim. Zahvaljujem..

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu postje dva priključka za punjenje klima uređaja, jedan priključak je na cijevi za visoki tlak a drugi priključak je na  cijevi za niski tlak . Prilikom servisa klima uređaja potrebno je zamijeniti dehidrator ( nečistoće, začepljenje ) i ekspanzioni ventil . Kada se napuni sustav s Freonom i kada se upali motor klima uređaj počinje odmah hladiti. Sustav dobro radi ako je temperatura zraka na ventilacijskim kanalima ispod 8°C . Na Vašem vozilu to može biti i oko 6°C.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,5 TDI QUATTRO - ZAŠTO TEŠKO PALI ???

Datum objave: 08.10.2011 11:33:06
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim audi A6 2.5 tdi, quattro, karavan iz 1999. godine, 110 kw, AFB, i već već skoro 2 godine moj mehaničar (koji važi za više nego dobrog Audi mehaničara) ne može da riješi problem paljenja u jutarnjim časovima. Naime, čak i ljeti a pogotovo u jesen i zimu auto užasno teško pali, toliko teško da nekad znam i akumulator da istrošim zbog čega sam morao investirati u OPTIMA crveni akumulator. Ukoliko uspijem upaliti auto, pojavi se i popriličan oblak dima naravno iz auspuha. Čak i u toku dana moram 2-3 puta dati kontakt prije nego zaverglam. Mehaničar je čak instalirao i relej koji na svakoj temperaturi pali grijače, zamijenio je i neki senzor, Bosch pumpa je nova stavljena prije 2 godine iako sam stavio nepovratni ventil na nju nedavno jer sam primjetio da tako malo lakše palim ujutro, odnosno da se noću gorivo vraća u rezervoar zbog nekog nedostatka. Auto ne troši ni kapi motornog ulja, prešlo je 230000km i to je garantovana kilometraža. Vuča je odlična, nema vidljivih curenja ispod motora, auto perfektno radi bez ikakvih čudnih zvukova i s normalnim taktom. PREKLINJEM VAS DA MI JAVITE SVOJE IDEJE JER ne znam više šta mi je činiti a nemam niti kome odvesti auto ko će mi sa sigurnošću otkloniti kvar. UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! Matija

ODGOVOR:

Po logičnom redoslijedu navesti ću moguće neispravnosti i uzroke radi kojih motor teško pali . To su slijedeći razlozi : akumulator i elektropokretač moraju biti u stanju zavrtiti radilicu motora s više od 150 o/min , u sustavu goriva ne smije biti zraka, grijači moraju biti ispravni, filteri, kompresija motora mora biti veća od 24 bara, relej grijača, upravljački modul grijača, ECT senzor temperature motora, dobavna pumpa, regulator količin egoriva, dize, EGR ventil, senzor položaja pumpe visokog pritiska, visokotlačna pumpa, električna instalacija od motora do ECU centrale, kontrolni modul visokotlačne pumpe, upravljačko računalo motora ECU , senzor radilice, faza motora , istrošenje na bregastim osovinama . Ispitivanje treba započeti s provjerom faze motora, bregaste osovine, mjerenje kompresije, ispitivanje diza, ispitivanje grijača i tako dalje .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI - FALI JOŠ SNAGE

Datum objave: 04.10.2011 22:40:10
Slika
PITANJE:

poštovanje ekipa imam jedan problem naime imam auto audi a4 19 tdi 1995god problem je u tome auto jako slabo vuče kao da mu fali 20kw kum mi ima golf 4 sa jednakim motorom ali puno bolje auto ide negdje prije probao sam skinuti utuikac na zracnom filteru auto je jednako isao i sa ukljucenim i iskljucenim kablom na zracnom filteru isao sam na diagnostiku tu u vukovar izbacio je dvije greske:1 generator terminal df load signal.2control unit failure orinternal controlmodul keep alive memory nitko ovdje pojma nema sta je to.jos da dodam auto ne trosi ulje sipam zadnje tri godine castrol edge kapi nije uzeoeto toliko hvala vam unaprijed po forumima citam da ste naj jači kod nas pa eto dečki zivili mi!!! :)

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može izgubiti snagu radi brojnih razloga . Nakon detaljnog pregleda mehaničkog sustava motora, sustava dobave goriva, sustava za upravljanje motorom može se točno znati što je neispravno i predložiti rješenje. Moguće neispravnosti su : faza motora, začepljenje usinih kanala u glavi motora, djelomično začepljenje auspuha, filteri, nečist rezervoar, APP senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, propuštanje na tlačnoj strani turbine, elektropneumatski ventili za regulaciju turbine, turbina, MAP senzor, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine, visokotlačna pumpa, senzor pedale kočnice, senzor radilice, električna instalacija , ECU centrala motora.  Greške koje ste Vi spomenuli odnose se na ECU centralu ali to ne mora biti tako .  Na kraju želim reći da na Vaše pitanje ( i druga pitanja )  ne odgovara ekipa nego ja osobno .

na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 1,9 TDI

Datum objave: 03.10.2011 09:06:33
Slika
PITANJE:

Poštovani ! Eto da vas pitam....posjedujem audi B4 1.9 tdi avant , 1996 godina, , auto jednostavno ne prima gas preko pola..znaci jedva se broj okretaja pokrene do 2000...odna tak stoji 5 sekundi i onda skoci dalje do 4000...5000....na mjestu...a u voznji ne ide brze od 70 km na sat... dakle...auto je bio pred 3 mj na reparaturi bosch pumpe, turbina je reparirana pred 1 god.( ona se cuje da radi kad dodje na 1900 okretaja)... dalje promjeniio sam filter zraka, nafte, te u rezervoaru.. gledao sam ispusni sistem jer sam sumnjao na katalizator...medjutim...to je sve ok..ocistio sam nepovratni ventil...(bilo je malo smeca unutra) ali auto i dalje nema snage...u voznji nebi preko 2000 do 2500 okretaja i gotovo jednostavno ne kuzi gas preko pola hoda papucice gasa.... nakon toga....cca..pred tjedan dana....odustah od svega...nije mi se dalo vise vozit auto lokalnim mehanicarima...reko vozit cu ga u servis...ili na PC dijagnostiku... dodjem jedno jutro upalim auto...ide ko lud !......ali samo jedan dan...drugi dan ista prica... ??? help!

ODGOVOR:

U ovom slučaju osnovni uzroci radi kojih motor nema snage mogu biti : mehanički sustav motora, sustav dobave goriva, sustav dobave zraka, sustav za upravljanje motorom . Nakon dijagnostike motora točno bih mogao navesti sve neispravnosti i predložiti rješenje. Navesti ću moguće neispravnosti : faza motora, kompresija, suženje usisnih kanala, začepljenje ispušnog sustava, filteri, nečist rezervoar, dize, APP senzor pedale gasa, MAF senzor, MAP senzor, EGR ventil, senzor tlaka zraka, sustav za regulaciju turbine, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja goriva,  ECT senzor, senzor temperature goriva, ECU centrala. Ako želite da Vam mi to riješimo javite se telefonom .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,2 i. - LOŠ RAD MOTORA

Datum objave: 04.10.2011 08:09:11
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic imam jedan problem,cinio se malim a kako vidim dosta je velik jer nema gdje nisam bio i radio ali nista nisam uspio napraviti. Ovako,vozim audija 100 2.2 101 kw 1986 god.proizvodnje,problem mi je regulator ler gasa,on mi ne radi,stavljao sam drugi regulator ali mi onda radi na 2500 odrtaja,pa sam nasao jos neki drugi i na taj su mi veliki obrtaji a motor na radnoj temperaturi,prije mi je radio normalno ujutru ima jaci gas dok se ne ugrije,nakon sto se ugrije spusti ga na 900 obrtaja,moyete li mi reci u cemu je tu problem i kako da ga rijesim. Unaprijed vam hvala.

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima sustav ubrizgavanja K-JET TRONIC . Popravak takvih sustava mogu raditi samo posebni stručnjaci koji imaju odgovarajuću servisnu opremu i znaju kako funkcionira ovaj sustav. Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( propuštanje na usisnom kolektoru, faza motora, kompresija ) , VAF senzor ( mjerač protoka zraka ) , injektor za hladni start, aktuator zraka minimuma,  CO nivo na minimumu, diferencijalni tlak goriva, funkcija za obogačenje smjese u fazi zagrijavanja motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,6 i.

Datum objave: 02.10.2011 19:01:32
Slika
PITANJE:

Pozdrav, pohvale stranici, zbilja je jako dobra i ima jako puno korisnih informacija... Imam par pitanja vezano za audi a3 1.6 97god trenutno 190 tkm, posto neposjedujem servisnu knjizicu zanima me nakon koliko bi se trebale mjenjati svjecice ( i sve ostalo na toj kilometrazi), jer na 150 tkm sam mjenjao zupcasti + natezaci, vodena pumpa, pumpa goriva, lambda, svjecice i normalno ulje + svi filteri, procitao sam da se ulje u mjenjacu mjenja svakih 60 tkm ili 2 god, a do sada ga nisam mjenjao(posjedujem ga 3god, 55tkm), pa me zanima dali ima kakav mjerac da mogu pogledati kolika je razina ulja, isto tako me zanima potrosnja ulja, tj. od servisa do servisa (15tkm) potrosi oko 1-1.5 l ulja, pa me zanima dali je to puno, jer imamo kod kuce a4 96 god 1.8 koji od mjenjanja do mjenjanja nista nepotrosi, niti ulje promjeni boju. I jos samo jedno pitanje, primjetio sam da u hladnom periodu na cepu od ulja se nakuplja nekakva bjela emulzija i par kapljica vode, sad dali je to od kondezacije jer vodu mi netrosi, a ulje na mjeracu je normalne boje, a neprelazim kratke relacije, inace oko 30 km u jednom pracu... Unaprijed se zahvaljujem...

ODGOVOR:

Servis vozila se radi svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje. Tada se mijenjaju filteri, svjećice, motorno ulje i ostalo po potrebi. Na mjenjaču postoji gornji i donji čep . Donji čep služi za ispuštanje ulja a gornji čep za dopunjavanje i kontrolu nivoa ulja u mjenjaču. Nivo ulja treba biti točno do kontrolnog čepa. Potrošnja ulja koju ste naveli je u granicama normale . Emulzija na čepu je od kondenzacije .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI - IŠČUPAO POLUOSOVINU

Datum objave: 01.10.2011 09:30:13
Slika
PITANJE:

Posjedujem audi a4 95g 19tdi .Trzanjem sam pokušo iščupati poluosovinu iz kinetičkog kod lafeta ali mi je ulje tada izcurilo kod osovine pri mjenjaču.Šta se desilo? Hvala

ODGOVOR:

Prilikom opisanog izvlačenja izvukli ste iz ležišta prirubnicu diferencijala na koju je vijcima pričvršćena poluosovina. Sada prirubnica nije u dosjedu i semering na mjenjaču više ne može brtviti . Skinite vijke poluosovine, skinite poluosovinu, vratite prirubnicu na svoje mjesto, stavite osigurač prirubnice i semering će opet brtviti a ulje neće curiti.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 2,0 i. - PALI SE LAMPICA OD ULJA

Datum objave: 30.09.2011 19:58:28
Slika
PITANJE:

Poštovani, lampica od ulja mi se pocela paliti i gori mi konstantno bez zvucnog signala i tako se vozim vec mjesecima. Lapmica se ugasi tek onda kada zamijenim ulje u motoru i ne gori sve dok ne predem nekih 3000-4000 km i tada mi se pocinje paliti, prvo povremeno, pa nakon jos par tisuca konstantno. Molim Vas dali znate u cemu je problem, indikatore od ulja sam zamjenio. Radio se o Audiu 80 b4 66kw 2.0 benzinac, 92 god. Unaprijed vam se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Sve što ste u opisu naveli zahtijeva da odmah izmjerite tlak ulja u motoru . Isti mora biti 2,0 bara kod 2.000/o/min i min. 0,9 bara kod 850 o/min . Ako su tlakovi niži od navedenih uzrok je istrošenje na ležajevima radilice, istrošenje radilice, pumpa za ulje . Ako su tlakovi ulja dobri uzroci su : indikatori ulja, električna instalacija, instrument ploča .

na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 1,9 TDI - BLINKA LAMPICA OD VODE

Datum objave: 30.09.2011 10:40:13
Slika
PITANJE:

Poštovanje, Audi b4 TDI 90 konja 92 godina, - blinka mi lampica od vode(godinu dana), čas prestane (10 - 15 min nekdad i dan dva) pa opet počne, elektricar je pregledao i kaze da je senzor na posudi uredu. - nekada vuče odlično i tada radi predobro ne cuje se, a nekada slabije vuče i tada bruji i ventili se čuju više, to se dešava bez pravila. - Nekada dirnem kabal od bosh pumpe (onaj sa okruglim džekom) motor trzne ili trza pa se odjednom smiri, pa onda taj kabal svega ispresavijam diam da vidim ima li prekid negdje a motor radi normalno. Zanima me da li bi trebao pregledati neke releje ili sta vec - hvala i pozdrav

ODGOVOR:

Kontrolna lampica od vode može se paliti kada je neispravan senzor nivoa u ekspanzionoj posudi, kada je nečista ekspanziona posuda, senzor , rashladna tekućina, kada električna instalacija od senzora do instrument ploče ima spoj s masom, kada postoji neispravnost na instrument ploči . Moguće neispravnosti radi kojih motor povremeno nema snage su : filteri, nečist rezervoar, zrak u sustavu goriva, dize, senzor tlaka zraka, pneumatski ventili za regulaciju turbine, senzor tlaka zraka, regulator količine goriva, MAP senzor, mjerač mase zraka, EGR ventil, električna instalacija od visokotlačne pumpe do ECU centrale, mehaničko stanje motora, tlak turbine. Releji nisu uzrok .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 - TRESE SE PRI KOČENJU

Datum objave: 30.09.2011 10:32:54
Slika
PITANJE:

vozim audi a3 96 godina trese u volanu pri kočenju brusio sam diskove jedno 5 puta i svaki put kad prođem 2000 do 3000 km opet bude isto promjenjene su i disk pločice i zadnje šta sam napravija kupija sam original diskove i opet isto

ODGOVOR:

Vibracije koje se događaju prilikom kočenja mogu ponekad biti jako zahtjevne u pogledu dijagnostike i otklanjanja neispravnosti . Faktori utjecaja mogu biti brojni i to : diskovi, disk pločice, kočna kliješta, kočni cilindri, visokotlačne cijevi fleksibilne, pojedini dijelovi ovjesa, glavčine kotača, felge , gume . Sve što sam nabrojio može biti uzrok i u sve treba sumnjati . U istraživanju i ispitivanju treba krenuti od početka i provjeravati sistematski i pažljivo svaki dio ili sklop. Najprije bih provjerio utjecaj guma i felgi a nakon toga bih provjeravao kočna kliješta i tako dalje .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 2,0 TDI - SNAGE MOTORA

Datum objave: 28.09.2011 22:49:59
Slika
PITANJE:

Poštovani, Zanima me razlika Audi motora 2.0 tdi iz 2009.g u kw. Naime postoje 4 vrste tih motora sa različitom snagom: 80kw, 100 kw, 105 kw i 125 kw. Da li su to sve isti motori i da li im je ista turbina? Da li im se razlikuje snaga zbog elektronike, tlaka u turbini? Po svemu motor od 80kw je prigušen i trebao bi biti najpouzdaniji i najmanje trošiti. Kakav je taj motor 2.0 tdi common rail i da li puno bolji od starog vw 2.0tdi pumpe dize s koji je bilo problema sa brzaljkama i glavom motora? Da li se za ovaj najmanji motor od 80kw isplati sa chip tunningom povečati snaga? Hvala, Pozdrav Damir

ODGOVOR:

Najbolji motor je 2,0 tdi Common Rail . Točno je da postoje četiri različita dizel motora TDI ali je 2009. godina prelazna tako da neki od navedenih motora mogu biti Common Rail što se može vidjeti po broju šasije. Motori od 105 KW i od 125 KW sigurno nisu isti . Drugi motori se razlikuju u vrsti turbine, softweru i količini goriva . Bolji izbor je uzeti jači motor pa ne raditi Chip Tuning .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,8 K-JET TRONIC - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 28.09.2011 22:36:22
Slika
PITANJE:

Audi 80 jaje .... 1.8b K-GLava Nema plin Prvo paljenje upali 2-3 sekunde i ugasi se. Posle nece da upali duze vrijeme. Da li mi mozete pomoci ???

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu je najlakše otkriti kvar u momentu kada motor ne može upaliti . U tom momentu ili nema iskre na svjećicama ili nema goriva na injektorima. Ako nema iskre na svjećicama moguće neispravnosti su : svjećice, kablovi, razvodna kapa , rotor, razvodnik paljenja, elektronika paljenja, Hall-ov davač . Ako nema goriva na injektorima moguće neispravnosti su : filter goriva, regulator tlaka goriva, niski tlak goriva, senzor položaja klapne, MAP senzor, Injektor za hladni start, ECT senzor, električnainstalacija motora, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - ELEKTRONIKA ZA OTVARANJE STAKLA

Datum objave: 27.09.2011 22:57:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Audi A4, 1997 godište, nemam sreče s pronalaženjem elektronike za otvaranje stakla, pokvarena su mi vozačevo i suvozačevo staklo, da se otvorit,a neda povuč gore, pada. Gdje bi se mogla nabaviti oprema i financijski koliko dođe?

ODGOVOR:

Sve potrebne dijelove možete nabaviti u svakom ovlaštenom servisu ili skladištu dijelova . Potrebno je samo reći broj dijela ili broj šasije , odmah ćete znati i cijenu . Na taj način i sam nabavljam potrebne dijelove i sklopove. Nabavkom rabljenih dijelova se ne bavim .

na vrh Povratak na vrh