Danas je: 20.10.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI A6 - SMRAD IZ OTVORA ZA GRIJANJE

Datum objave: 16.06.2011 21:58:44
Slika
PITANJE:

postovanje,ja imam problem na audi a6 1997 model u ljetnom preiodu pri pri jakoj voznji dođe mi voda pod noge i ponekad dolazi smrad iz otvora grijanja provjeravali smo kanal za odvod klime uredan je a i gubi antifziz samo u tim momentima a u zmimskom periodu ponekad izgubi vucu i kad ga ugasim i ponovo upalim sve normalno a i grijanje kabine radi u prekidima

ODGOVOR:

Svi detalji koje ste naveli ukazuju na tri moguće neispravnosti a to su : sustav grijanja i ventilacije, sustav hlađenja motora, upravljački sustav motora. Voda koju ste primjetili u kabini može biti kondenzat klima uređaja a isti se pojavljuje radi neispravnog sustava za odvod kondenzata iz kabine . Neugodan miris iz grijača je znak da je nečist isparivač i da na Vašem vozilu dugo nije čišćen i dezinficiran ventilacijski sustav . Druga mogučnost je da rashladna tekućina iz motora također ulazi u kabinu ( iako se to vrlo rijetko događa ) . Curenje rashladne tekućine najčešće nastaje na motoru ili na hladnjaku.  Treći problem kada motor izgubi snagu događa se radi tlaka turbine koji može biti veći od dozvoljenog . U to momentu upravljačko računalo motora smanjuje snagu motora ( Safe Mode ) . Za ovaj zadnji slučaj potrebno je obaviti dijagnostiku motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 i - INSTRUMENT PLOČA,KLIMA ....

Datum objave: 13.06.2011 07:28:31
Slika
PITANJE:

vlasnik sam vozila Audi a4 1.8 (92 kw),god.1996.Naime s istim imam četiri problema: 1.svako prvo paljenje (na hladno)instrument tabla gotovo uvijek radi, a svako drugo i sljedeće ne radi kilometar kazaljaka i obrtomjer,a ostali pokazivači,(gorivo,temp.brojač kilometara)rade uvijek.Kad obrtomjer i i kilometar kazaljaka ne rade, desi se da kilometar kazaljka titra i čuje se zujanje (trrrrr) zanima me dali je problem u instrument tabli ili u nekom od senzora ili nečem trećem. 2.ne radi mi strujno zatvaranje retrovizora 3.problem ventilacijskog sustava i klime.Naime kad stisnem dugme za aktivaciju klime,čuje se promjena u zvuku motora iz čega zaključujem da ista radi, ali u kabinu ne dolazi nikakav zrak,niti ventilator kabine ne radi,a jednom kad sam zalupio suvozačevim vratima ventilator kabine je proradio i klima je hladila.u čemu bi tu mogao biti problem, možda u četkicama ventilatora kabine ili čemu drugom i dali je ventilator kabine neophodan za upuhivanje zraka od klima uređaja, u kabinu. 4.kad automobil ugasim nastavi zujanje (isto kao u slučaju kod kilometar sata) u predjelu maske iza instrument table nekoliko sekundi i onda prestaje.UNAPRIJED ZAHVALJUJEM NA SAVJETU I POMOĆI.

ODGOVOR:

Problem s instrument pločom može biti : konektori na instrument ploči ( loši kontakti ) , električna instalacija do instrument ploče, sama instrument ploča ( najčešće puknuće hladnog lema ) .  Za zatvaranje retrovizora potrebno je najprije ispitati prekidač , nakon toga električnu instalaciju od prekidača do retrovizora i na kraju elektromotorić u retrovizoru. Klima uređaj ne može raditi ako je neispravan ventilator kabine jer je isti povezan sa sustavom klime. Ako ne radi ventilator moguće neispravnosti su : električna instalacia do ventilatora, upravljački modul na ventilatoru, motor ventilatora. Zujanje koje čujete ne mora nužno značiti da je nešto neispravno .  Najčešći uzrok je neki od releja ili aktuatora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,6 - KARBURATOR

Datum objave: 12.06.2011 13:49:38
Slika
PITANJE:

pozdrav gospodine meić . vozilo je audi 80 1.6 karburator 82. godište.imam pitanje ,kada odvojim kabel sa svjećice trećeg cilindra okretaji se ne smanjuju, nakon povratka istog kabela odvojim sa četvrtog cilindra također ne padaju okretaji.auto je jučer vožen na otvorenoj cesti gdje sam ga vozio 140 km/h bez trzaja tijekom vožnje i još sam imao lufta na papučici gasa u četvrtoj brzini.ne pregrijava se niti troši ulje. i možete mi sugerirati od kojeg tipa audija odgovara karburator na ovaj automobil.unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Test s kablovima za svjećice koji ste napravili ukazuje na loš rad motora na leru. To znači da učinak pojedinih cilindara nije isti . Radi tog treba ispitati najprije mehaničko stanje motora i to : kompresiju, propuštanje na usisnom kolektoru,  fazu motora, predpaljenje, prisutnost HC u ekspanzionoj posudi ( ugljikovodik ) . Nakon toga se provjerava kvaliteta iskre na svjećicama, visokonaponski kablovi, razvodnik paljenja, bobina . Na kraju ostaje karburator. Na karburatoru postoji kataloški broj  dijela , i takav isti broj dijela treba biti na karburatoru kojega ćete skinuti s drugog vozila .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,6 i.- UGRADNJA PLINSKOG SUSTAVA

Datum objave: 11.06.2011 10:59:25
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam Audi A3 1.6 benzin godina proizvodnje 1998. Zanima me kakav je postupak ugradnje plina u moj auto. I ako znate ima li ikakvih neželjenih pojava nakon ugradnje plina. Unaprijed se zahvaljujem, Darko.

ODGOVOR:

U Vaše vozilo treba ugraditi plinski sustav s plinskim injektorima , elektronskom regulacijom i upravljačkim plinskim računalom. Plinski sustav PRINS se pokazao kao najbolji i najkvalitetniji . Kod spomenutog sustava nema nikakvih negativnih pojava niti bilo kakvih štetnih utjecaja na motor. Do sada sam ugradio takvih uređaja jako puno i zato mogu dati ovakvo mišljenje. Postupak ugradnje počinje s montažom pojedinih komponenata kod motora, nakon toga se montira rezervoar , priključak za punjenje, multiventil, cijevi dovoda goriva . Na kraju se ugrađuje plinski kompjutor i električna instalacija. Kada je sve montirano obavlja se tlačna proba i završno podešavanje sustava .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 B4 1,9 TDI - PROBLEM SA KLIMOM

Datum objave: 11.06.2011 10:53:43
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam audia 80 B4, 1.9 TDI motor i imam problema sa klimom. U klimi je napunjen plin,ne gubi ga,cijeli sistem je ispravan,ali kada pritisnem botun A/C osjeti se kako elektronika podigne okretaje motora,ali se ne pali kompresor. Kompjuter kao grešku je javio prekid napajanja,direktnim spajanjem na releju klima radi...Promjenjen je relej klima uređaja,otpornik ventilatora za klimu,pogledani su svi vodovi,ali se nemože naći prekid...Molim vas za bilo kakav savjet očajan sam što vie napraviti.... pomogli ste puno ljudi,nadam se da cete i meni... pozz Domagoj

ODGOVOR:

Za ovaj slučaj mogu reći da nije jednostavan . Jer da je jednostavan iz opisa vidim da bi Vi to već riješili. Ovakvi slučajevi zahtijevaju ispitivanje svih komponenata i detaljno ispitivanje električne instalacije. Neposrednim uvidom i ispitivanjem na Vašem vozilu sigurno se može otkriti kvar. Vi ste naveli i detalj da klima radi kada obavite direktno spajanje na releju . Po tome ispada da je neispravan relej ili instalacija do releja . Isto tako morate biti sigurni da su potpuno ispravne i druge komponente sustava ( kompresor, kondenzator, dehidrator, presostat, ekspanzioni ventil, upravljački sklop ili prekidač, prekidač ventilatora , veza ventilatora s klima uređajem. Žao mi je što niste bliže kako bih mogao obaviti direktno ispitivanje na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A2 1,4 i. - ABS I SUSTAV PROKLIZAVANJA

Datum objave: 09.06.2011 13:48:11
Slika
PITANJE:

Dobar dan. Posjedujem audi a2,2001.god.1.4. prešao sam s njim cca 134000 km.u Zadnje vrijeme mi se javlja zvućni signal upozorenja i pali mi se lampica od proklizavanja i abs-a.Bio sam na optici trapa ali nakon optike jaqvlja mi se isti problem.kako sam imao zraćnost desne spone,promjenio sam sponu.uočio sam da mki prednja desna guma "grize"nutarnji rub,kupio sam 2 gume nove,ali upozorenje i lampice i dalje se javljaju.Kontrolom elektornike javlja mi se greška senzora boćnog proklizavanja.Ja sam laik,ali razmišljam da greška koja se javlja može biti posredna i javlja se samo kao produkt neke greške u prednjem trapu.Molim Vas pomozite mi da riješim navedeni problem na mome autu. Vulkanizeri kod kojih sam bio na optici trapa(2 optike) kažu da neznaju riješiti problem. Hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu sustav ABS-a i sustav proklizavanja su povezani i djeluju kao jedan tim. Iz svega što ste naveli mogu zaključiti jer se ovakvim problemima bavim svaki dan, da je na Vašem vozilu neispravna neka od komponenata sustava ABS-a. To mogu biti : pojedini senzori na glavčinama, ležaj nekog kotača, nazubljeni vijenac glavčine, električna instalacija od senzora kotača do računala ABS-a, hidroagregat ABS-a , računalo ABS-a . Stručnim pristupom i pažljivim ispitivanjem sigurno se postiže rezultat.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,3 i. - HALL DAVAČ

Datum objave: 07.06.2011 12:35:29
Slika
PITANJE:

postovanje lijep pozdrav,vozim audija 100 c4 2.3 98 kw 1993 godina imam problema sa razvodnikom paljenja,hall davac na razvodniku mi se odlemijo od razvodnika i auto mi je pocelo trokirati i malo radi dobro pa malo trokira.pa sam privremeno stegao hall davac vezicom jer tu se gubi kontakt.zanima me dali je problem u njemu i dali on mora biti cvrsto povezan za razvodnik da se ne trese u voznji.razvodna kapa i frtaljer je u redu.i moje drugo pitanje zanima me dali mogu ulijevati castrol 5w40 sad je trenutno 10w40 aral blutronic.

ODGOVOR:

Hall davač mora biti čvrsto fiksiran za razvodnik paljenja . Možete koristiti sintetičko ulje Castrol 5w40.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 3,2 FSI QUATTRO - PRESKOČIO JE LANAC

Datum objave: 03.06.2011 21:22:25
Slika
PITANJE:

Postovanje, auto koji vozim je AUDI A6 3,2 FSI QUATRO TIPTRONIC, 2006.god, auto je radio stvarno super ali ne davno mi se upalila lamica za motor i poceo je da radi jako lose. Odvukao sam ga u ovlasteni audi servis u Göteborgu,Svedska i oni su utvrdili da je lanac preskocio i procjenili su stetu izmedu 8000-10000 eura sto mi je jako puno. auto i sada moze da upali i da se vozi(ne vozim ga), ali me interesuje razlog zbog kojeg lanac preskoci ili pukne, posto je auto preslo samo 138 000 kilometara i redovno je servisirano u ovlastenom audi servisu. koliko bi kostala popravka otprilike kod nas hrvatska, bosna takode sam htijeo da vas upitam da li se moze utvrditi tacna kilometraza koja je predena jer sumnjam da je sat vracan. unaprijed hvala na odgovoru i veliki pozdrav za vas i ekipu. DAMIR

ODGOVOR:

Razvodni mehanizam na motoru Vašega vozila se sastoji od 4 lanca , 11 lančanika, 4 natezača i više različitih klizača . Do ispadanja iz faze i preskakanja nekog od lanaca dolazi kada se ošteti neki od natezača ili klizača. Rijeđi uzrok je oštećenje lančanika. Oštećenje može nastati radi greške u materijalu ili radi nepravovremene izmjene ulja u motoru ( povečano trošenje pojedinih dijelova razvodnog mehanizma )  . Na svakom velikom servisu na 100.000 km potrebno je preventivno obaviti kontrolu razvodnog mehanizma . Postupak kontrole nije jednostavan i ne može se obaviti u bilo kojem servisu . Točnu kilometražu je teško utvrditi jer se kilometri mogu namjestiti po želji uz pomoć elektronskog uređaja. Najbolja kontrola je u servisu u kojemu je navedeno vozilo servisirano.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A8 - NE RADI DISPLEJ,RADIO,NAVIGACIJA,....

Datum objave: 03.06.2011 20:55:50
Slika
PITANJE:

imam problem s audiem a8 , neradi mu displej , radio , navigacija , botuni oko rucke mjenjaca osim rucne ona je ok , na servisu su rekli da nemogu rjesit problem, na testeru daje da nema komunikacije

ODGOVOR:

Prema svim pojedinostima koje ste naveli uzrok može biti računalo komforne elektronike jer preko njega rade sve funkcije koje ste naveli. Stručnim ispitavanjem komponenata , električne instalacije i navedenog računala može se doći do spoznaje što je neispravno i otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A8 4,2 QUATTRO - PROBLEM DA REZERVOAROM GORIVA

Datum objave: 03.06.2011 10:23:51
Slika
PITANJE:

U pitanju je audi A8 4.2quattro 98god. problem je u tome sto kad gorivo dodje do pola u rezervoaru auto se ponasa kao da nema goriva i cuje se jako pistanje pumpe u rezervoaru, kad dopunim rezervoar (nekih 35 do 40 litara goriva) onda je sve normalno .probao sam da skinem crijevo dovoda goriva kad se to desi i bukvalno nema goriva u sistemu jer jako malo izlazi iz crijeva(vise je zrak nego gorivo).molim vas za pomoc da rijesim nekako ovaj problem.unapred hvala

ODGOVOR:

Rezervoar goriva na vašem vozilu je specifičan i sastoji se iz dvije komore koje su odvojene jedna od druge. Sustav radi tako da pumpa za gorivo uz pomoć sistema cijevi i pod nadzorom kompjutora stalno obavlja korekciju nivoa benzina u jednoj i drugoj komori. To radi tako da pumpa za gorivo vuče najprije iz jedne pa zatim iz druge komore rezervoara . Na taj način funkcoionira sustav. U Vašem slučaju sigurno je došlo do greške ili oštećenja cijevnih vodova u samom rezervoaru . Rezervoar ima dva otvora , jedan je za komandu pokazivača goriva a drugi je za električnu pumpu goriva. Preko navedenih otvora može se prići instalaciji u rezervoaru i obaviti kontrolu ispravnosti i potreban popravak. Pazite kome ćete povjeriti popravak , sustav nije jednostavan.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - KLIMATRONIK

Datum objave: 02.06.2011 18:40:23
Slika
PITANJE:

Imam audi a4 95 god. Imam problem s climatronikom, kompresor radi,cijevi su hladne,a u kabinu izbacuje samo topli zrak, upravljačka ploča se non stop pali i gasi a i neće prebaciti da piri na noge niti u tijelo,piri samo na vjetrobran.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : nedovoljno freona u sustavu klime, ekspanzionIi ventil, dehidrator, kondenzator, pojedini senzori za kontrolu tlaka u sustavu, električna instalacija klima uređaja i instalacija općenito,  upravljačko računalo klimatronic. Obavite navedenu kontrolu sustava klime.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A8 3,7 i. - EPC

Datum objave: 30.05.2011 18:39:06
Slika
PITANJE:

Imam Audi A8 3.7 benzinac restajling automatik-tip tronik imam neke cudne trzaje pri saltanju i pali mi se tada lampica EPC, STA TO MOZE BITI? Unaprijed HVALA!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu može se napraviti dijagnostika motora i dijagnostika mjenjača tiptronic. U ovom slučaju najprije bih posumnjao u ispravan rad motora . Nepravilnosti u radu motora mogu generirati vibracije koje se prenose i na sam mjenjač. Ispitivanje započnite s dijagnostikom sustava elektronskog ubrizgavanja i dijagnostikom sustava za stvaranje iskre na svjećicama. Na to ukazuje i paljenje lampice EPC ( Electronic Power Control ) .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,8 S - AMORTIZERI

Datum objave: 30.05.2011 14:03:22
Slika
PITANJE:

Pre svega dobar dan,pozdrav najboljem majstoru na balkanu.Imam audi 80 1,8s imam problem sa prednjim amortizerima,imao sam lose amortizere i rjesio sam da ih zamjenim kupovinom KYB amortizera[po komadu sam placao 40e za ulozak amortizera....Od kada sam ih zamjenio auto je tvrd u rupama a kada stoji u mjestu nemogu ni da ga zaljuljam...U kabini se cuje kao da udara metal o metal i to postaje nepodnosljivo,zanima me do cega to moze da bude....Unaprijed hvala...POZZZ

ODGOVOR:

Detaljan opis u vezi amortizera ukazuje da su uzrok upravo sami amortizeri koje ste ugradili. Normalni tlak u amortizerime za Vaše vozilo je od 70 do 90 kp/cm2 i takvi amortizeri uredno absorbiraju neravnine , vožnja je ugodna i nema lupanja ( metalni zvuk ). Ugrađeni amortizeri sigurno su neodgovarajući ili kvalitativno ne zadovoljavaju. Ugradite druge amortizere.

na vrh Povratak na vrh

AUDI S3 - POVEĆANJE TLAKA TURBINE

Datum objave: 25.05.2011 19:18:54
Slika
PITANJE:

Imam audi s3 210ps trebam servisirat turbo. Interesuje me dali moze isti da se pojaca? Jedan prijatelj mi je rekao da moze da se podesi preko ventila koi se nalazi na turbini. pa me interesuje sta bi se tu trebalo uradit sa tim ventilom?hvala.

ODGOVOR:

Tlak turbine je strogo tvornički definiran i određen i isti ne smije prelaziti dozvoljenu granicu jer inače može doći do oštećenja motora u ekstremnim slučajevima. isto tako povećani tlak turbine dovodi do pojave samozapaljenja smjese benzina i zraka ( detonantno izgaranje u motoru ). Kada se ipak želi povečati tlak turbine to treba raditi stručnjak koji se bavi tuningom motora. Tom prilikom se uz tlak turbine podešava mapa snage motora . Ako prevedem na jezik koji Vi možete razumijeti podešava se : tlak turbine, količina goriva, statički kut predpaljenja, dinamički kut predpaljenja .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,5 - OBRTAJI SKOČILI NA 7000

Datum objave: 23.05.2011 20:28:22
Slika
PITANJE:

Audi 100 85 .g. 2,5 5 cilindara benzinac. Do danas radio normalno odjednom je otišao u velik broj okretaja na 7 000 .Ugasim i ponovo upalim opet isto. Stisnem crijevo pred gas sajle na kojem je neki elektro ventil , obrtaji se smanje, pusti obrtaji rastu. Da li je greška u tom elektro ventilu za ler gas koji regulira zrak ? Hvala.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu greška je u tome ventilu kojega ste naveli ili u cijevi koja vodi od ventila do usisne grane motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,6 I. - DALJINSKO OTKLJUČAVANJE

Datum objave: 17.05.2011 23:42:25
Slika
PITANJE:

Postovanje, ako moze pomoc oko malog problema, naime u pitanju je audi a4 8E, 2003.g. 1.6 benzin, 74 kW, znaci ne mogu sa udaljenosti vece od 2 ili 3 metra da otkljucam ili zakljucam auto pomocu daljinskog, tj. onog originalnog kljuca, promijenio sam i nove baterije. isti oznaka baterije koja je i rpije bila u njemu, pa probavao i sa drugim kljucem ali jednostavno nece, bez obzira sa koje strane prilazio autu, pa ako moze pomoc do cega bi to moglo biti, je li on ima neku antenu/odasiljac koji je se mozda otkacio ili nesto, ne znam, ne pada mi vise nista na pamet sta da uradim pa bio bih zahvalan na pomoci. Lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Normalno je da originalni daljinski upravljač otključava s udaljenosti od 3 do 5 metara. To je i faktor sigurnosti da netko ne bih probio zaštitnu šifru daljinskog upravljača. U pojedinim slučajevima uzrok može biti i odašiljač u daljinskoj komandi .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,6 i. - SERVIS NA 120.000 KM

Datum objave: 17.05.2011 00:09:30
Slika
PITANJE:

audi a4 1.6 benzin 120 000 km sve je ok tebam na servis redovan što se radi na tu kilometražu i kolika je cijena lijep pozdrav tomislav !

ODGOVOR:

Servis vozila na 120.000 km može obuhvatiti mnogo radova i potrebnih dijelova ( ovisi o servisima koji su se prije radili i o ugrađenim dijelovima ) .  Cijenjenim vlasnicima vozila uvijek omogućim besplatni pregled kompletnog vozila i nakon toga napravim specifikaciju potrebnih dijelova i radova . Isto tako točno navedem i sve cijene . Na taj način se točno zna što treba raditi na navedenom servisu i točnu cijenu servisa . To isto važi i za Vas bez ikakve obveze.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 90 2,0 DIZEL - PLAVI DIM NAKON GENERALKE

Datum objave: 17.05.2011 00:00:21
Slika
PITANJE:

Postovani, imam nekoliko pitanja za Vas. Posjedujem automobil audi 90, 2.0 Diesel, 51 kw, 70 hp, 5 cilindera. Poslije kupovine navedenog vozila, uradio sam generalku motora, zamjena svih postrosnih dijelova te strojna obrada glave i cilindera. Desava mi se sljedece.. pri prvom jutanjem palenju pojavi se plavi dim i nestane nakon 30 sec do 1 min, pa vas pitam da li je to normalno? Takodje mi se desava da pri prvom palenju auto isto kao da radi na 4 cilindra, trese i "sjecka" dok se ne zagrije. Sumnjam na dizne, jer nisam radio servis iste, sta vi mislite? Od generalke sam presao izmedju 2000-3000 km i sa potrosnjom ulja nisam zadovoljan, kao da ga trosi malo vise nego sto bi trebalo. Da li mozda neispravne dizne mogu prouzrokovati malo vecu potrosnju goriva i ulja,, jer sam negdje procitao da mogu povecati i potrosnju ulja? I jos jedno pitanje za kraj, koji je redoslijed palenja kod 5 zyl motora, cisto informativno. Hvala vam na strpljenju i odgovoru. Jako koristan sajt!

ODGOVOR:

Ako ste radili generalni popravak motora pretpostavljam da je kompresija motora odlična a to znači veća od 28 bara . Prilikom ugradnje visokotlačne pumpe potrebno je podesiti paljenje na 0,85 do 0,87 mm . Isto tako ventili moraju biti ispravno podešeni ( usisni 0,25 mm , ispušni 0,45 mm ) . Redoslijed paljenja je : 1 - 2 - 4 - 5 - 3 .  Ako je sve tako kao što sam naveo i ako su ispravni svi grijači i ako je visokotlačna pumpa u redu ostaju kao mogući uzrok samo dize. Plavi dim koji vidite je gorivo koje se nije zapalilo u cilindru . Uzrok izostanka paljenja može biti sve što sam naveo . Potrošnja ulja ovisi o kvaliteti i točnosti strojne obrade o kvaliteti klipova i prstenova, o kvaliteti izvedenih radova na motoru .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 20V, ADR - KVAČILO IMA HIDRAULIČNU KOMANDU

Datum objave: 15.05.2011 19:04:04
Slika
PITANJE:

Pozdrav g. Meiću! Na audiju A4 (1.8 20v, ADR motor, 270000km) od kako ga ja vozim (20000km) kvačilo odvaja relativno visoko. U posljednje vrijeme desava se ponekad da kvačilo odvoji dosta niže, skoro "na dnu", i posle puštanja papučica ostane nisko (ne vrati se u potpunosti gore). Poslije malo voznje i "drukanja" kvačila, povrati se i ponovo odvaja visoko. Naveo bih da se (za sada) ovo dešava kad su veće spoljašnje temperature/topliji dani (čim je temperatura okoline niža, nema promjena u radu i hvata relativno visoko), ako temperatura može da utiče na to. Molio bih za savjet, ako znate o čemu se radi. Hvala, i čestitke za Vaš sajt i uloženi trud!

ODGOVOR:

Spojka ( kvačilo ) na Vašemu vozilu ima hidrauličnu komandu ( glavni cilindar i radni cilindar  spojke ) . U jednom od navedenih cilindara se klip ne vrati u početni položaj u kritičnom momentu a uzrok može biti dotrajalost cilindra pa i utjecaj vanjske temperature . U navedenom sustavu se ulje mijenja svake dvije godine . Obavite najprije izmjenu ulja.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI PD - ŠTO STVARA BUKU?

Datum objave: 08.05.2011 17:00:09
Slika
PITANJE:

Imam audi a4 2003 godina, 1.9 tdi, 74 kw. Kada idem 4-om brzinom na 60km/h, u kabini bruji( brbrbr). Kada ubrzavam cujem neki zvuk sustanja. Kada idem i laganijom brzinom, opet nije tih, primjetio sam na 140km/h, da je tisi. Provjerio sam lezajeve, nisu, promjenio gume naprijed, stavio neke ljetnje. Na njega idu 2 podne zastite za masinu, Primjetio sam da nema druge podne zastite, da li podna plastika moze da prouzrokuje neku buku?

ODGOVOR:

Buku koju čujete ne može stvarati podna zaštita. Uzrok treba tražiti u nečemu drugom. Prema opisu koji ste poslali potrebno je ispitati : ispušni sustav, nosače motora, transmisiju ( mjenjač, diferencijal, pogonske osovine ) , sustav dobave zraka u motor ( turbina, intercooler, tlačne cijevi turbine ) , zaštitne obloge i poklopci oko motora, pogonski remeni i ležajevi pojedinih osovina, agregati na motoru ( alternator, servo pumpa, kompresor klime ) . Neposrednim uvidom na vozilu vrlo brzo bih mogao utvrditi kako i gdje nastaje opisani zvuk.

na vrh Povratak na vrh