Danas je: 17.09.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI A4 - ZVUK CUIJUKANJA

Datum objave: 14.08.2011 18:19:16
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Audi 4 2006. godina. Prigodom polaska, dakle puštanja papučice kvačila, začuje se kratko cijukanje dok auto ne krene ... nema problema sa startnosti, ubrzanju ... Da nije zamajac, lamela, korpa

ODGOVOR:

Zvuk koji ste opisali može nastati na lameli, potisnom ležaju ili potisnoj ploči. Neposrednim uvidom mogao bih točno navesti uzrok.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 i - PUNJENJE KLIME

Datum objave: 13.08.2011 07:40:26
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine ,,Imam Audi A4 1.8 1996.god.,,želim napunit klimu na autu ,ali ne znam koliko ima cilindara za punjenje,,ja mislim da imaju 2 jedan sam nasao ,a drugi nisam ..Molim vas ako znate di stoje ta 2 za punjenje klime bio bi od pomoci,,moze i slika,,pozzz

ODGOVOR:

Ako mislite na ventilski priključak za punjenje onda ćete jedan pronaći na cijevima za visoki tlak ( tanka cijev ) a drugi ćete pronaći na cijevi za niski tlak ( deblja cijev ) . Pažljivo gledajte u cijevi i u kondenzator i sigurno ćete pronaći i drugi priključak.

na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 1,9 D - OSTAO U RIKVERCU

Datum objave: 13.08.2011 23:06:59
Slika
PITANJE:

Bio sam na moru prilikom povratka zadimilo mi se iz lamele i auto je stao. Auto je marke audi b4 1995 godina dizel! Auto je prilikom vožnje normalno išao ali kad sam ga zaustavio ostao je u rikvercu koje je vaše mišljenje? Znam da je lamela bila pri kraju jer se je mučio na usponima !

ODGOVOR:

Ako je spojka istrošena što je jasno prema Vašem opisu , to nije razlog radi kojega ne možete izbaciti mjenjač iz rikverca . Ako je to stvarno tako uzrok su komanda za šaltanje ili istrošenje u mjenjaču. Ako nešto nije jasno javite se .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI- ULJE U MJENJAČU

Datum objave: 12.08.2011 23:30:06
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav za vas,imam dva pitanja a oba su vezana za mjenjac na audiu a4 iz 2003 triptronic 1.9 TDI 96kw.Dali se mjenja ulje kod te vrste mjenjaca ili se dosipa,i skoro mi se pojavio problem gdje prilikom saltanja iz N u R pocinje signalizirati na tabli u smislu blicanja svih opcija sto nije ranije i nece recmio ako prebacite u R nista se ne desava auto neide jeli dok ako vretim u N i lagano sasvim prebacim u R krene i ako i dalje signalizuje gresku,bio sam kod svog majstora nije da mu nevjerujem ali interesujeme bas detaljno sta se radi koja vrsta odrzavanja tog mjenjaca i da da nezaboravim rekao mi je da se radi o senzoru prnosa brzine.Zelio bih vase misljenje i naravno koliko je to komplikovano za promjenuti. Hvala veliko.

ODGOVOR:

Ulje u mjenjaču se redovito mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine. Ulje u mjenjaču treba biti originalno G 052 180 A2 . Ulje u mjenjaču može mijenjati samo stručnjak koji zna postupak i koji ima potrebnu opremu .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,0 BENZIN - KOČNICE

Datum objave: 04.08.2011 08:51:20
Slika
PITANJE:

Imam audi 100(2.0 benzin 85 kw 1989gd.)i imam probleme sa kocnicama.Mjenjano je sve na njima(diskovi,pakne,dobosi,cilindri)i glavni kocioni cilindar.Desava se da ubrzo zadnje kocnice prestaju da koce kao prednje(ne blokiraju)i papucica kocnice se ne vraca do kraja(fakticki kocnice malo koce pa ih vracam nogom).Letva volana mi curi pa ja dolivam ulje postepeno,da li je moguce da je to uzrok mog problem.Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Letva volana nema nikakve povezanosti s kočnicama i to je poseban sustav . Problemi koje ste opisali na kočnicama mogu nastati radi slijedećih neispravnosti : zadnja kočna kliješta, gumene visokotlačne cijevi kočnice, regulator tlaka kočenja ( korektor ) , servo uređaj kočnice ( ne vrača se pedala ) , glavni kočni cilindar ( ako je neodgovarajući ) , disk pločice ( ako su neodgovarajuće kvalitete ) .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI - ZAŠTO VEĆ ZAMJENA ZUPČASTOG REMENA

Datum objave: 03.08.2011 15:32:25
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, Imam Audi a4 1.9tdi 2001god. prešao 64 800 km. Zanimalo bi me Vase misljenje o zamjeni zubcastog remena, posto su mi u servisu prilikom redovite zamjene ulja rekli da bi trebao promijeniti zubcasti remen kroz 1-2 mjeseca, pa mi nije jasno zasto?? Koliko sam upucen taj remen se mijenja na nekih 90 000km. Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Točno je da se zupčasti remen mijenja na 90.000 km ali to može biti i ranije ako situacija i stanje remena to zahtijeva . Na remenu mogu biti mikropukotine i istrošenja koje stručna osoba može prepoznati  i predložiti da se remen zamijeni . Vi naravno to ne morate prihvatiti ako ne želite.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 TD - TOPLJENJE GRIJAČA

Datum objave: 02.08.2011 17:35:44
Slika
PITANJE:

Evo G. Meić, da Vam se javim, naime Audi 80 1.9 TD 1992.g. pali super sad, bilo sam kod mehaničara i bio je problem taj što je na masi bila neka žica i izazvala topljenje i izgaranje grijača, sva 4 nisu radila....i kad smo ih zamijenili namjestili su da se grijači pale uvijek, nebitno jel toplo ili hladno. No, moje je pitanje, da li takvi dizel motori, evo specifično moj, trebaju grijače po ovakvom toplom vremenu? Imam osjećaj da bi trebao upaliti čak i bez grijača, jer ako ne pričekam 10-tak sekundi da se lampica grijača ne izgasi ne pali na prvi zub, dapače, vergla. Hvala na prijašnjem odgovoru i unaprijed hvala na ovom, sjajne savjete dajete i ova stranice je za svaku pohvalu.

ODGOVOR:

Da bi motor lako i brzo palio osnovni uvjet je odlična kompresija. Kada je kompresija slabija tada je paljenje otežano bez obzira na ispravnost grijača. Kod Vašeg vozila se grijači pale samo kada je motor hladan . Kritična situacija nastaje kada je motor polutopli , tada ne rade grijači jer ih iskopča senzor temperature motora . Ako je sve ispravno uvijek treba prićekati da se ugasi kontrolna lampica grijača i tada paliti motor.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,0 E - ČIM SE DA GAS, UGASI SE

Datum objave: 02.08.2011 17:30:46
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine imam audia 100 1994god 2.0E poluinejction, auto mi na leru radi savrseno, ali cim mu dam gasa on zatrokira i ugasi se. Jeli problem do pritiska pumpe goriva ili do karburatora ili do neceg treceg. Hvala

ODGOVOR:

Vaše vozilo nema karburator nego mono injektor. To znači da je sustav dobave goriva elektronski. Mogući uzroci su : tlak goriva, filteri, regulator tlaka goriva, injektor, potenciometar leptirastog ventila, senzori motora, mjerač mase zraka, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, električna instalacija, mehaničko stanje motora, ECU centrala. Najprije bih ispitao tlak goriva .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,6 KARBURATOR- POVEĆAVA SE NIVO ULJA

Datum objave: 28.07.2011 21:49:27
Slika
PITANJE:

Poštovanje, stari mi ima audi 80 (ali ja ga vozam, jaje) 87. god i prešao je 247 000km, 1.6 karburator (72ks). Imam par pitanja: 1. Auto što god se više vozi ima više ulja a nije nadolivano (rekli su mi da je nekvalitetno gorivo) 2. Da li je normalno da to auto troši 10-11l benzina kombinirane normalne vožnje 3. Koje bi mu ulje za motor najbolje odgovaralo jer je sad INA delta 5 4. Svako koliko se mijenjaju kintički zglobovi, lamfete i sl.? 5. Kvačilo nekada zna ostati da se ne vrati i teže šalta u 1., 2. i rikverc. Hvala.

ODGOVOR:

Nivo ulja u motoru se povećava kada je neispravna pumpa za gorivo . Povećana potrošnja goriva je povezana s loše podešenim karburatorom, s loše podešenim motorom , filter zraka, dotrajale svjećice, visokonaponski kablovi. Uzrok može biti i loše mehaničko stanje motora . Odgovarajuće ulje je 10W40 . Kinetički zgolbovi i ostali dijelovi se mijenjaju samo kada isti nisu ispravni. Pedala spojke se ne vraća kada je neispravan glavni ili radni cilindar spojke.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,0 T FSI- PUŠTA BRTVA MOTORA

Datum objave: 26.07.2011 23:43:14
Slika
PITANJE:

Postovani, prije 2 mjeseca sam u Splitu u Audi auto-kuci kupio automobil Audi A6 2.0T FSI Multitronic 125kW, 2007 godina. Auto je presao 128000 km. Prije par dana mi se na auto-putu upalila lampica ulja jer je nivo dosao na minimum. Dolio sam 2 litre ulja istog sastava. Od zadnjeg mjenjanja ulja napravljeno je 4000 km. Odveo sam auto u istu auto-kucu koja je i ovlasteni servis. Brzi pregled je otkrio da pusta brtva motora i za koji dan ce je promijeniti. Ne razumijem se puno, ali sam mislio da se brtva mijenja kad motor napravi puno vecu kilometrazu. Je li ovo u mom slucaju normalno i koliko bi trebao biti zabrinut? Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Najbolje što Vam se moglo dogoditi jest da je uzrok potrošnje ulja brtva . Loše bi bilo da su uzrok vodilice ventila ili klipni prstenovi jer se tada mora otvarati motor i raditi ozbiljan zahvat na motoru. Radi Vaše informacije neka od brtvi motora može propuštati ulje i kog potpuno novog vozila.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,8 i. V6 - POTROŠNJA POLUDI

Datum objave: 26.07.2011 20:07:25
Slika
PITANJE:

Pvo dobro vece,vidim da ste strucnjak za mehaniku,pa bih nesto pitao pravog majistora,u pitanju je audi a6 98 god. benzinac presao 180000,v6 193ch,neznam nista o njemu sta je radjeno skoro sam ga kupio.ja sam promenio svecice ngk,filter bezina ulje itd.elem auto cas radi ok cas u drugoj trecoj i ostalim brzinama na malom gasu trzne dok neprimi veci gas,potrosnja poludi pocne trositi nenormalno puno a slabije vuce a i cujem na uvo da radi drugacije,na leru kad dam gas nekad radi kako treba a nekad se stresa na 2000 do 3000 obrtaja,ali u voznji ako drzim recimo sto metara isti gas radi ok,promenim gas ili brzinu on poveca potrosnju i izgubi snagu,jos nesto na filteru za vazduh je prikacen neki relej sa nekim dovodnim crevom koji cvakce kucka,nekad se cuje po malo a nekad toliko jako da se cuje mnogo unutra u kolima,a mislim da je pocela potrosnja i neravnomeran rad od kako se ovaj relej ventil sta je vec cuje tako,menja rad stalno,i skala na obrtometru od obrtaja skace po malo kad radi neravnomerno na leru dize obrtaje ali malo samo a auto se stresa,i potrosnja poludi digne se na 30 litara i vise,sta moze da bude tj sta da menjam,zahvalan unapred.

ODGOVOR:

Vaše vozilo je staro 13 godina , sigurno je prošao jako puno kilometara, zadnjih godina sigurno nije dobro održavano ili servisirano, cijena Vašega vozila je sigurno bila vrlo mala . Radi svih razloga koje sam naveo i prema Vašem opisu vozilo je u jako lošem stanju . Za popravak vozila može se potrošiti jako novaca . Sada ću objasniti što sve treba provjeriti , ispitati , kontrolirati . Na prvom mjestu je mehanički sustav motora i to : kompresija, faza motora, zabrtvljenost usisnih i ispušnih kolektora . Na drugom mjestu je sustav za elektronsko ubrizgavanje goriva a ispituje se : tlak i količina goriva, injektori, svi senzori motora, davači impulsa, mjerači , aktuatori, električna instalacija od motora do upravljačkog računala motora. Nakon ovoga provjerava se sustav za stvaranje iskre na svjećicama i to : bobine, visokonaponski kablovi, električna instalacija od bobina do ECU centrale , upravljačka centrala motora . Navedea ispitivanja nije moguće obaviti bez poznavanja tehnike motornih vozila, bez baze podataka za Vaše vozilo , bez servisno dijagnostičke opreme. Na kraju naglašavam da se pojedini dijelovi ne mijenjaju na pamet nego tek nakon obavljenog ispitivanja i spoznaje da je neki dio ili sklop neispravan.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,5 TDI - AUTOMATSKI MJENJAČ CUKA

Datum objave: 21.07.2011 10:35:23
Slika
PITANJE:

Posjedujem Audi a6 2.5 TDI 2002. godina 6 brz.(114kw)i pojavio mi se problem s automatskim mjenjačem. Prilikom kretanja i kada salta 1-2-3 brzina događa se to da "cuka". Problem sam prvi put primjetio prije godinu dana, neznatno je počeo cukat, tak da se jedva osjetilo, ali samo ponekad. Problem se pojačao prije dva mjeseca.Napominjem da istog problema nema kad jace stisnem gas(u D) ili kad prebacim na ručno mijenjanje brzina, dakle, u D samo pri laganom ubrzavanju. Cukanje je jače na uzbrdici.Automobil ima 245000 i mislim da se u getribu još nije diralo, bar koliko je auto kod mene.Kod majstora, dijagnostika je očitala grešku "SISTEM PUNJENJE", ne znam sad koji je broj greške, no istu grešku i isti broj greške očitala je ista dijagnostika na ABS-u.Majstor (kao i nekoliko drugih kod kojih sam bio) kaže da ne zna sta je uzrok i to je to.Unaprijed zahvalan na savjetu!

ODGOVOR:

Prvo na što se treba posumnjati jest količina i kvaliteta ulja u mjenjaču te filter mjenjača. Redovna izmjena ulja i filtera mjenjača se radi svakih 60.000 km ili svake dvije godine. Ostali mogući uzroci su : elektroventili mjenjača, električna instalacija mjenjača, upravljačko računalo mjenjača, istrošenje u samom mjenjaču. Obavite stručan pregled i dijagnostiklu mjenjača . Prije toga provjerite stanje koje sam spomenuo s uljem i filterom mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 B5 1,9 TDI - PREGLED PRIJE KUPNJE

Datum objave: 19.07.2011 17:44:17
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić,imam namjeru kupiti Audia A4 B5 1.9 TDI 90 ks,kakvo je auto,koje su mu mane,na što trebam obratiti pažnju prilikom kupnje,jer te aute radu puno km,pa su skloni vraćanju kilometraže?

ODGOVOR:

Kada kupujete bilo koje vozilo ne možete znati da li je kilometraža smanjivana . To se može jednostavnim postupkom smanjiti . Iz toga razloga prije isplate vozila treba obaviti što bolji i temeljitiji pregled vozila  a posebno motora , mjenjača, klima uređaja, upravljačkog mehanizma. Samo na taj način se mogu izbjeći neugodna iznenađenja . Općenito mogu reći da su vozila Audi jako kvalitetna a kvalitetan je i motor TDI .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,6 V6 - ABS NE RADI

Datum objave: 20.07.2011 09:30:50
Slika
PITANJE:

Imam audija A6 100 96godina 2.6 v6 110kw i problem sa abs sistemom,tj. na dijagnozi su mi ocitali da je kvar relej ventila abs ali isti nisu mogli da nadju(gdje se nalazi)pa sam zamjenio koplet pumpu abs jer na njoj su neka dva releja ali kvar je ostao i dalje gori lampica "abs aus" i sistem neradi prilikom kocenja...da li su to ti releji il je taj relej ventila na drugom mjestu,sta bi drugo moglo prouzrokovati isti kvar? Unaprijed zahvalan i hvala

ODGOVOR:

Releji koje ste spomenuli se nalaze na samoj pumpi . Sada nakon ugradnje druge pumpe trebalo bi izbrisati greške s memorije računala ABS-a . Ako nakon toga sustav normalno radi i ako se kontrolna lampica ne pali ABS je ispravan. Ukoliko se ne može obaviti brisanje grešaka lempica se neće ugasiti . To znači da je sustav ABS-a još uvijek izvan funkcije jer postoje još neke neispravnosti koje treba otkriti i otkloniti. Najčešće neispravnosti su : senzori ABS-ana kotačima, električna instalacija i konektori , hidroagregat, zračnost na pojedinim ležajevima kotača, nazubljeni vijenci na glavčinama kotača, računalo ABS-a .

na vrh Povratak na vrh

AUDI - UZ POMOĆ SAVJETA OTKLONIO KVAR

Datum objave: 18.07.2011 22:19:20
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp Meiću smatram da ukoliko sam tražio pomoć od vas da bi bilo i sasvim normalno da vas obavijestim da ste bili potpuno u pravu sta se tiče moje kontakt brave na audiu. danas sam promjenio elektro uložak brave auto pali vozi kao da mu nikad ništa nije bilo. ključ ne blokira očitava kod itd.I na kraju od svih kako da ih nazovem nadrimehaničara koji su procjenili popravak i do par tisuća kuna ja sam to uz vaš savjet napravio za 100 kn. Šta vam reći nego još jednom veliko HVALA. ali sad sam dobio drugi problem sve sam provjerio sve konektore od struje sam dobro spojio ali mi lampica od zračnog jastuka ne prestaje svijetliti pa sad pun nepovjerenja u nadrimehaničare molim vaše mišljenje.2 puta sam provjerio sve je spojeno. da li se to možda mora nekako resetirati i da li moram na dijagnostiku kao i kod ponistavanja servisa nakon izmjene ulja

ODGOVOR:

Veseli me što ste uz moje svjete uspijeli otkloniti kvar. Kontrolna lampica zračnog jastuka se može upaliti nekontrolirano i bez razloga . Zato bi trebalo da se restira i izbriše snimljena greška iz memorije računala. Nakon toga treba vidjeti ako se lampica neće paliti ne treba ništa poduzimati. Ako se lampica bude opet palila tada treba obaviti dijagnostiku pojedinih komponenata sustava zračnog jastuka i nakon toga otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 1,9 TDI - ZRAK U SUSTAVU GORIVA

Datum objave: 18.07.2011 21:41:50
Slika
PITANJE:

vozim audi b4 1,9tdi 1994godina.auto ujutro upali odmah,radi 30sek i ugasi se.nakon 1min pokretanja (PUMPA NAVUCE GORIVO IZ FILTERA OD PUMPE) autu upali.kad ga nakon voznje ugasim vracaju se mjehurici iz pumpe prema izlazu filtera(filter-pumpa)isto tako se u isto vrijeme vracaju mjehurici povrata goriva(pumpa-filter) PUNO VAM HVALA

ODGOVOR:

Iz Vašega opisa nije teško zaključiti da problem stvara zrak u sustavu goriva. Mogući uzroci su : filter goriva, cijevi dovoda  goriva, cijevi za povrat goriva, usisna cijev u rezervoaru, visokotlačna pumpa. Pregledom vozila mogao bih točno vidjeti gdje je problem .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,9 TD - DUGO VERGLANJE

Datum objave: 15.07.2011 23:38:23
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, vidim da pomažete ljudima sa savjetima oko servisiranja auta i rješavanja njihovih problema, pa sam i ja odlučio potražiti savjet. Naime, imam audi 80 iz 1992, 1.9 TD, i počelo je polako ali sad sve više i više, verglanje prije nego upali, nekad je znao na prvi zub paliti, a ponekad par sekundi je verglao ali iz prve je palio, no sada se jako pogoršalo, iz 2. ili 3. puta upali, ali samo kad je hladan tj. ujutro, kad se ugrije, pali iz prve. Dok vergla bijeli dim ide iz auspuha, a kad upali izađe crni. Stanje se pogoršalo nakon što ga je gospodin na tehničkom u leru turirao da provjeri eko-test.

ODGOVOR:

Vaš detaljan opis ukazuje na potrebu da se obavi test motora i točno utvrdi uzrok otežanog paljenja. Nakon toga bih Vam točno mogao reći što je neispravno i predložio rješenje.  To mogu biti slijedeći razlozi : niski tlakovi kompresije, dize, grijači, prisutnost zraka u gorivu, visokotlačna pumpa. Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 T - TRAŽITI MIŠNJENJE STRUČNE OSOBE

Datum objave: 15.07.2011 23:35:31
Slika
PITANJE:

Postovani Gospodine Meic.Moje ime je Ivan i veoma mi je potreban vas savet jer ne znam sta da radim.Kupio sam Audi 1.8T benzinzc, 1995 god. 140 000 km,auto je ovako ok.Zamenio sam mu ulje pre 4 dana i filter.Sipao sam mu Helux ulje 5w-40 i stavio Man filter.Danas sam cuo, kad posle voznje stavim auto da radi u leru , neko lupkanje iz turbine cuje se tak tak tak tak,ali kad dam gas prestaje.Auto ne dimi,nema ni plavog ni crnog dima,normalno vuce.Ja treba da krenem za dva dana na put od 2000 km,idem kuci da posetim moje,a sad sam se uplasio ne znam sta da radim.Molim vas da mi javite sto pre da bih znao sta da radim,da li da idem ii ne.Neizmerno vam unapred hvala.!!!! Posaljite mi po mogucstvu odgovor na moj e mail gore.Hvala!

ODGOVOR:

Ulje koje ste stavili je odgovarajuće kvalitete , filter također. Zvuk koji čujete i koji ste opisali rijetko kada se čuje iz turbine. Pitanje za Vas glasi : Dali ste potpuno sigurni da je to iz turbine ili to samo pretpostavljate ?  Ako ste sigurni da je to iz turbine istu treba pregledati i nakon pregleda zaključiti može li se još neko vrijeme vozili ili je potrebna hitna intervencija. Ako niste sigurni da je to zvuk iz turbine morate obaviti pregled vozila i zatražiti mišljenje stručne osobe . Tada možete odlučiti o planu putovanja.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 TDI - ZABLOKIRAO KLJUČ U KONTAKT BRAVI

Datum objave: 15.07.2011 21:22:57
Slika
PITANJE:

PA NEMOGI DA VJERUJEM DA SAM USPIO NAĆI OVAKO NEŠTO GDJE ČOVJEK BEZ IKAKVIH PROBLEMA OBJAŠNJAVA LJUDIMA I POKUŠAVA POMOĆI U RJEŠENJU PROBLEMA. SVAKA VAM ČAST GOSP MEIĆU I LJEPI I SRDAČNI POZDRAV. ŠTETA ŠTE NE ŽIVIMO BLIŽE ALI MOŽDA SE NEKAD I SRETNEMO AKO ME PUT NANESE U VAŠEM SMJERU. NAIME ČITAO SAM SAVJETE ALI NISAM NAŠAO ODGOVOR PA CU POKUŠATI OPISATI SVOJ PROBLEM. IMAM AUDI A4 TDI 66 KW 1996 GOD. PRIJE 2 DANA JEDNOSTAVNO MI JE ZABLOKIRAO KLJUČ U KONTAKT BRAVI I NISAM MOGAO UGASITI AUTO ALI NAKON PAR POKUŠAJA USPIO SAM ALI NISAM MOGAO IZVADITI KLJUČ. MALO SKOSANJA TAMO VAMO I TO SAM USPIO. NAKON TOGA KLJUČ NECE DA ULAZI U BRAVU I NAKON NEKOLIKO POKUŠAJA UĐE ALI JEDVA DA USPIJEM DATI KONTAKT KOJI NIJE POPRAĆEN ŠKLJOCANJEM KAO I DO SADA A AKO PUSTIM KLJUČ VRATI SE I UGASI KONTAKT. KOD POKUŠAJA PALJENJA SAMO KRATKO ZAVERGLA MOTOR I UGASI SE KAO DA NE PROČITA KOD I TEŠKO USPIJEM IZVUĆI KLJUČ. MEHANIČKI KVAR BRAVICE JE SIGURNO JER SAD NECE NI DA ZAKLJUČA VOLAN. A SAD ME KOPA DA LI TREBA MJENJATI CIJELU BRAVU I KLJUC SA KODOM IDA LI JE TO POVEZANO S CENTRALNIM KOMPJUTEROM ILI JE MOGUĆE SVE ZASEBNO MJENJATI . UNAPRIJED VAM ZAHVALJUJEM

ODGOVOR:

Kontakt bravica na Vašemu vozilu sastoji se od mehaničkog dijela i električnog dijela . U ovom slučaju ne bih unaprijed sumnjao na mehanički dio bravice. Najprije bih demontirao električni dio bravice. Tada bih provjerio kako funkcionira mehanički dio bravice. Ako tada mehanički dio bravice radi normalno , zamijeniti treba samo električni dio bravice koji se normalno može kupiti kao rezervni dio. Po potrebi javite se opet. Hvala na Vašim komplimentima.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,8 i.- MOTOR OSTANE BEZ GORIVA

Datum objave: 14.07.2011 21:42:52
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam Audi a6, 2.8 1995 god. Upravo sam mijenjao pumpu goriva te nakon popravka teze pali, inače prije mjenjanja je palio na prvu. Problem je u tomu sto pri prvom paljenju duže vergla dok kad upali onda sve ok. Ustvrdili smo da se gorivo pod pritiskom vrati nazad u rezervoar te motor ostane bez goriva sve dok verglanjem pumpa goriva ne napumpa dovoljnju kolicinu goriva, otprilike pola sata od kad ga se ugasi.Mjenjali smo nepovratni ventil ali svejedno gorivo se vraca nazad. Servis je napravljen te je mjerena kompresija. Hvala

ODGOVOR:

Izmjerite tlak goriva . Isti mora biti kada je upaljen kontakt 3,8 do 4,2 bara . Kada se upali motor tlak goriva mora biti 3,3 do 3,7 bara. Ako to nije tako pozabavite se sustavom za dobavu goriva     ( pumpa goriva, filter goriva, rezervoar, cijevi dovoda goriva, regulator tlaka goriva, injektori ) .

na vrh Povratak na vrh