Danas je: 07.12.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI B4 1,9 TDI

Datum objave: 03.10.2011 09:06:33
Slika
PITANJE:

Poštovani ! Eto da vas pitam....posjedujem audi B4 1.9 tdi avant , 1996 godina, , auto jednostavno ne prima gas preko pola..znaci jedva se broj okretaja pokrene do 2000...odna tak stoji 5 sekundi i onda skoci dalje do 4000...5000....na mjestu...a u voznji ne ide brze od 70 km na sat... dakle...auto je bio pred 3 mj na reparaturi bosch pumpe, turbina je reparirana pred 1 god.( ona se cuje da radi kad dodje na 1900 okretaja)... dalje promjeniio sam filter zraka, nafte, te u rezervoaru.. gledao sam ispusni sistem jer sam sumnjao na katalizator...medjutim...to je sve ok..ocistio sam nepovratni ventil...(bilo je malo smeca unutra) ali auto i dalje nema snage...u voznji nebi preko 2000 do 2500 okretaja i gotovo jednostavno ne kuzi gas preko pola hoda papucice gasa.... nakon toga....cca..pred tjedan dana....odustah od svega...nije mi se dalo vise vozit auto lokalnim mehanicarima...reko vozit cu ga u servis...ili na PC dijagnostiku... dodjem jedno jutro upalim auto...ide ko lud !......ali samo jedan dan...drugi dan ista prica... ??? help!

ODGOVOR:

U ovom slučaju osnovni uzroci radi kojih motor nema snage mogu biti : mehanički sustav motora, sustav dobave goriva, sustav dobave zraka, sustav za upravljanje motorom . Nakon dijagnostike motora točno bih mogao navesti sve neispravnosti i predložiti rješenje. Navesti ću moguće neispravnosti : faza motora, kompresija, suženje usisnih kanala, začepljenje ispušnog sustava, filteri, nečist rezervoar, dize, APP senzor pedale gasa, MAF senzor, MAP senzor, EGR ventil, senzor tlaka zraka, sustav za regulaciju turbine, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja goriva,  ECT senzor, senzor temperature goriva, ECU centrala. Ako želite da Vam mi to riješimo javite se telefonom .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,2 i. - LOŠ RAD MOTORA

Datum objave: 04.10.2011 08:09:11
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic imam jedan problem,cinio se malim a kako vidim dosta je velik jer nema gdje nisam bio i radio ali nista nisam uspio napraviti. Ovako,vozim audija 100 2.2 101 kw 1986 god.proizvodnje,problem mi je regulator ler gasa,on mi ne radi,stavljao sam drugi regulator ali mi onda radi na 2500 odrtaja,pa sam nasao jos neki drugi i na taj su mi veliki obrtaji a motor na radnoj temperaturi,prije mi je radio normalno ujutru ima jaci gas dok se ne ugrije,nakon sto se ugrije spusti ga na 900 obrtaja,moyete li mi reci u cemu je tu problem i kako da ga rijesim. Unaprijed vam hvala.

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima sustav ubrizgavanja K-JET TRONIC . Popravak takvih sustava mogu raditi samo posebni stručnjaci koji imaju odgovarajuću servisnu opremu i znaju kako funkcionira ovaj sustav. Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( propuštanje na usisnom kolektoru, faza motora, kompresija ) , VAF senzor ( mjerač protoka zraka ) , injektor za hladni start, aktuator zraka minimuma,  CO nivo na minimumu, diferencijalni tlak goriva, funkcija za obogačenje smjese u fazi zagrijavanja motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,6 i.

Datum objave: 02.10.2011 19:01:32
Slika
PITANJE:

Pozdrav, pohvale stranici, zbilja je jako dobra i ima jako puno korisnih informacija... Imam par pitanja vezano za audi a3 1.6 97god trenutno 190 tkm, posto neposjedujem servisnu knjizicu zanima me nakon koliko bi se trebale mjenjati svjecice ( i sve ostalo na toj kilometrazi), jer na 150 tkm sam mjenjao zupcasti + natezaci, vodena pumpa, pumpa goriva, lambda, svjecice i normalno ulje + svi filteri, procitao sam da se ulje u mjenjacu mjenja svakih 60 tkm ili 2 god, a do sada ga nisam mjenjao(posjedujem ga 3god, 55tkm), pa me zanima dali ima kakav mjerac da mogu pogledati kolika je razina ulja, isto tako me zanima potrosnja ulja, tj. od servisa do servisa (15tkm) potrosi oko 1-1.5 l ulja, pa me zanima dali je to puno, jer imamo kod kuce a4 96 god 1.8 koji od mjenjanja do mjenjanja nista nepotrosi, niti ulje promjeni boju. I jos samo jedno pitanje, primjetio sam da u hladnom periodu na cepu od ulja se nakuplja nekakva bjela emulzija i par kapljica vode, sad dali je to od kondezacije jer vodu mi netrosi, a ulje na mjeracu je normalne boje, a neprelazim kratke relacije, inace oko 30 km u jednom pracu... Unaprijed se zahvaljujem...

ODGOVOR:

Servis vozila se radi svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje. Tada se mijenjaju filteri, svjećice, motorno ulje i ostalo po potrebi. Na mjenjaču postoji gornji i donji čep . Donji čep služi za ispuštanje ulja a gornji čep za dopunjavanje i kontrolu nivoa ulja u mjenjaču. Nivo ulja treba biti točno do kontrolnog čepa. Potrošnja ulja koju ste naveli je u granicama normale . Emulzija na čepu je od kondenzacije .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI - IŠČUPAO POLUOSOVINU

Datum objave: 01.10.2011 09:30:13
Slika
PITANJE:

Posjedujem audi a4 95g 19tdi .Trzanjem sam pokušo iščupati poluosovinu iz kinetičkog kod lafeta ali mi je ulje tada izcurilo kod osovine pri mjenjaču.Šta se desilo? Hvala

ODGOVOR:

Prilikom opisanog izvlačenja izvukli ste iz ležišta prirubnicu diferencijala na koju je vijcima pričvršćena poluosovina. Sada prirubnica nije u dosjedu i semering na mjenjaču više ne može brtviti . Skinite vijke poluosovine, skinite poluosovinu, vratite prirubnicu na svoje mjesto, stavite osigurač prirubnice i semering će opet brtviti a ulje neće curiti.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 2,0 i. - PALI SE LAMPICA OD ULJA

Datum objave: 30.09.2011 19:58:28
Slika
PITANJE:

Poštovani, lampica od ulja mi se pocela paliti i gori mi konstantno bez zvucnog signala i tako se vozim vec mjesecima. Lapmica se ugasi tek onda kada zamijenim ulje u motoru i ne gori sve dok ne predem nekih 3000-4000 km i tada mi se pocinje paliti, prvo povremeno, pa nakon jos par tisuca konstantno. Molim Vas dali znate u cemu je problem, indikatore od ulja sam zamjenio. Radio se o Audiu 80 b4 66kw 2.0 benzinac, 92 god. Unaprijed vam se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Sve što ste u opisu naveli zahtijeva da odmah izmjerite tlak ulja u motoru . Isti mora biti 2,0 bara kod 2.000/o/min i min. 0,9 bara kod 850 o/min . Ako su tlakovi niži od navedenih uzrok je istrošenje na ležajevima radilice, istrošenje radilice, pumpa za ulje . Ako su tlakovi ulja dobri uzroci su : indikatori ulja, električna instalacija, instrument ploča .

na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 1,9 TDI - BLINKA LAMPICA OD VODE

Datum objave: 30.09.2011 10:40:13
Slika
PITANJE:

Poštovanje, Audi b4 TDI 90 konja 92 godina, - blinka mi lampica od vode(godinu dana), čas prestane (10 - 15 min nekdad i dan dva) pa opet počne, elektricar je pregledao i kaze da je senzor na posudi uredu. - nekada vuče odlično i tada radi predobro ne cuje se, a nekada slabije vuče i tada bruji i ventili se čuju više, to se dešava bez pravila. - Nekada dirnem kabal od bosh pumpe (onaj sa okruglim džekom) motor trzne ili trza pa se odjednom smiri, pa onda taj kabal svega ispresavijam diam da vidim ima li prekid negdje a motor radi normalno. Zanima me da li bi trebao pregledati neke releje ili sta vec - hvala i pozdrav

ODGOVOR:

Kontrolna lampica od vode može se paliti kada je neispravan senzor nivoa u ekspanzionoj posudi, kada je nečista ekspanziona posuda, senzor , rashladna tekućina, kada električna instalacija od senzora do instrument ploče ima spoj s masom, kada postoji neispravnost na instrument ploči . Moguće neispravnosti radi kojih motor povremeno nema snage su : filteri, nečist rezervoar, zrak u sustavu goriva, dize, senzor tlaka zraka, pneumatski ventili za regulaciju turbine, senzor tlaka zraka, regulator količine goriva, MAP senzor, mjerač mase zraka, EGR ventil, električna instalacija od visokotlačne pumpe do ECU centrale, mehaničko stanje motora, tlak turbine. Releji nisu uzrok .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 - TRESE SE PRI KOČENJU

Datum objave: 30.09.2011 10:32:54
Slika
PITANJE:

vozim audi a3 96 godina trese u volanu pri kočenju brusio sam diskove jedno 5 puta i svaki put kad prođem 2000 do 3000 km opet bude isto promjenjene su i disk pločice i zadnje šta sam napravija kupija sam original diskove i opet isto

ODGOVOR:

Vibracije koje se događaju prilikom kočenja mogu ponekad biti jako zahtjevne u pogledu dijagnostike i otklanjanja neispravnosti . Faktori utjecaja mogu biti brojni i to : diskovi, disk pločice, kočna kliješta, kočni cilindri, visokotlačne cijevi fleksibilne, pojedini dijelovi ovjesa, glavčine kotača, felge , gume . Sve što sam nabrojio može biti uzrok i u sve treba sumnjati . U istraživanju i ispitivanju treba krenuti od početka i provjeravati sistematski i pažljivo svaki dio ili sklop. Najprije bih provjerio utjecaj guma i felgi a nakon toga bih provjeravao kočna kliješta i tako dalje .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 2,0 TDI - SNAGE MOTORA

Datum objave: 28.09.2011 22:49:59
Slika
PITANJE:

Poštovani, Zanima me razlika Audi motora 2.0 tdi iz 2009.g u kw. Naime postoje 4 vrste tih motora sa različitom snagom: 80kw, 100 kw, 105 kw i 125 kw. Da li su to sve isti motori i da li im je ista turbina? Da li im se razlikuje snaga zbog elektronike, tlaka u turbini? Po svemu motor od 80kw je prigušen i trebao bi biti najpouzdaniji i najmanje trošiti. Kakav je taj motor 2.0 tdi common rail i da li puno bolji od starog vw 2.0tdi pumpe dize s koji je bilo problema sa brzaljkama i glavom motora? Da li se za ovaj najmanji motor od 80kw isplati sa chip tunningom povečati snaga? Hvala, Pozdrav Damir

ODGOVOR:

Najbolji motor je 2,0 tdi Common Rail . Točno je da postoje četiri različita dizel motora TDI ali je 2009. godina prelazna tako da neki od navedenih motora mogu biti Common Rail što se može vidjeti po broju šasije. Motori od 105 KW i od 125 KW sigurno nisu isti . Drugi motori se razlikuju u vrsti turbine, softweru i količini goriva . Bolji izbor je uzeti jači motor pa ne raditi Chip Tuning .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,8 K-JET TRONIC - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 28.09.2011 22:36:22
Slika
PITANJE:

Audi 80 jaje .... 1.8b K-GLava Nema plin Prvo paljenje upali 2-3 sekunde i ugasi se. Posle nece da upali duze vrijeme. Da li mi mozete pomoci ???

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu je najlakše otkriti kvar u momentu kada motor ne može upaliti . U tom momentu ili nema iskre na svjećicama ili nema goriva na injektorima. Ako nema iskre na svjećicama moguće neispravnosti su : svjećice, kablovi, razvodna kapa , rotor, razvodnik paljenja, elektronika paljenja, Hall-ov davač . Ako nema goriva na injektorima moguće neispravnosti su : filter goriva, regulator tlaka goriva, niski tlak goriva, senzor položaja klapne, MAP senzor, Injektor za hladni start, ECT senzor, električnainstalacija motora, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - ELEKTRONIKA ZA OTVARANJE STAKLA

Datum objave: 27.09.2011 22:57:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Audi A4, 1997 godište, nemam sreče s pronalaženjem elektronike za otvaranje stakla, pokvarena su mi vozačevo i suvozačevo staklo, da se otvorit,a neda povuč gore, pada. Gdje bi se mogla nabaviti oprema i financijski koliko dođe?

ODGOVOR:

Sve potrebne dijelove možete nabaviti u svakom ovlaštenom servisu ili skladištu dijelova . Potrebno je samo reći broj dijela ili broj šasije , odmah ćete znati i cijenu . Na taj način i sam nabavljam potrebne dijelove i sklopove. Nabavkom rabljenih dijelova se ne bavim .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,8 i. - POKAZIVANJE GORIVA

Datum objave: 27.09.2011 22:25:43
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine. Imam nekih sitnijih kvarova na mom audiju A6 2.8 advance benzinac 142kw iz 1998 godine, prešao je 247000 km. Prvi kvar je kazaljka za nivo goriva u rezervoaru, čas padne na 0 i na bodru pokazuje 0 km da imam još goriva u rezervoaru,pa čas krene na četvrtinu ili poludi ode na pun rezervoar i ako imam malo više od pola rezervoara po mojoj proceni(imam ugrađen plin, tako da nije veliki problem ovo što se tiče stajanja na putu zbog nestanka benzina). Drugi kvar je displej borda sav je isprekidan uzdužnim linijama pa se nazire šta piše na njemu pogotovu kada je toplo,kada je hladnije malo je bolje. Treći kvar je migavci u početku su bili samo konstano svetleli dok se ne čukne iznad prekidača za sva 4 migavca sada ne rade dok se ne čukne pa mignu 2-3 puta i prestanu, predpostavljam da je automat migavaca a ono što me interesuje kako da dođem do njega,skinem onu plastičnu masku koja ide oko tih prekidača ali ne znam šta dalje? Unapred zahvalan i izvinjavam se na ovako dugačkom pismu. pozdrav

ODGOVOR:

Kazaljka za gorivo može nekontrolirano raditi radi slijedećih razloga : pad napona na električnoj instalaciji i konektorima , neispravna komanda pokazivača goriva u rezervoaru, konektori instrument ploče, sama instrument ploča , BSI računalo . Problem s zaslonom ( displeyom ) se ne može riješiti popravkom istoga nego zamjenom . Možda je najekonomičnije rješenje ugradnja druge rabljene ispravne instrument ploče. Problem sa žmigavcima je automat žmigavaca . Isti se demontira tako da se izvuće iz ležišta ( ne postoje nikakvi vijci koji ga fiksiraju ) .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,8 i. - UVLAČIO JE FALŠ ZRAK

Datum objave: 27.09.2011 12:04:59
Slika
PITANJE:

POZDRAV prije svega da vam se zahvalim na besplatnim savjetima Imam pitanje vezano za Audi 80 1,8 83kw ajnspric 89god. Kupio sam audi prije pola godine i bila mu je puknuta guma sto ide na k-glavu i uvlacio mi je fals zrak i auto je treslo. zamjenio sam tu gumu i auto je smanjilo trest. i tako sam vozio mjesec dana sve je bilo ok i poslije mjesec dana opet pocne tresti i odem do majstora i on odvrne saraf za regulaciju zraka bude mastan ocisti ga vrati i malo gas podesi da bude sve ok . Ali opet prodje izvjestan period i opet pocne zezati cak i dok vozim sve radi ok al kada hocu da stanem auto se zatrese i osjetim na volanu posto je servo ko da postane teze okretati izgubi snagu. isto tako na leru trese ne ravnomjerno radi. A problem je sto hocu da ugradim plin i volijo bi da je motor idealan prije ugradnje. Molim za pomoc sta da radim.Hvala unaprijed..

ODGOVOR:

Ako Vaše vozilo ima sustav ubrizgavanja ke-jet tronic , kupili ste vozilo s najkompliciranijim sustavom ubrizgavanja. Za taj sustav je teško pronaći servis i osobu koja to može servisirati i koja ima potrebnu servisno dijagnostičku opremu . Uz to za navedeni sustav ne postoje rezervni dijelovi , može se kupiti samo kompletan ke-jet tronic tvornički repariran a njegova cijena je veća nego što ste Vi platili vozilo. Žao mi je ali to je tako .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - STRADALA DVA CILINDRA

Datum objave: 26.09.2011 22:45:48
Slika
PITANJE:

dobar dan gospodine MEIC!!!!imam nekoliko pitanja sto me zanimaju oko audia A4 GODISTE 2001 BENZINAC:NEKI DAN U VOZNJI MI JE AUTO STALO MOTOR JE TOLIKO LUPO I TRESO A ISPOD PODA U AUTU I AUSPUF SU SE TAKO JAKO CULO KAO DA SE TRESE ILI NEZNAM NI SAMA NIJE PALIO TAK OD NEKIH DESETI PUTA:PRIJE TOGA JE AUTO CESTO GUBILO RASHLADNU TEKUCINU.POSLIJE NEKOLIKO DANA MAJSTOR JE REKAO DA MU AUTO NE POKAZUJE NIKAKVU DIJAGNOZU I DA SUMLJA DA JE NESTO UBACENO U REZERVAR!! OD TOGA JE STRADALO DVA CILINDRA AUTO NEMA KOMPRESIJE I INJEKTORI I DA PO MOTORU IMA KISELINE?????JELI TO MOGUCE JA SAMA NEMAM POJMA!! JELI SE MENI ISLATI TO POPRAVLJATI I JELI MOGUCE DA AUTO MOZE VOZITI NA DVA CILINDRAA????HVALA VAM LIJEPA UNAPRED NA VASEM ODGOVORU:

ODGOVOR:

Sve što ste naveli ukazuje na ozbiljno oštećenje motora . Točnu procjenu o isplativosti popravka mogao bih dati nakon pregleda vozila . Najbolje bi bilo da obavite stručni pregled vozila u nakom renomiranom servisu i da zatražite stručno mišljenje o visini troškova. Na osnovu toga lakše čete donijeti  odluku što bi trebalo napraviti s vozilom . Motor ne može raditi ni funkcionirati na dva cilindra.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,6 i - MOTORIĆ OD CENTRALNOG ZAKLJUČAVANJA ZUJI

Datum objave: 24.09.2011 14:19:27
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam jedan problem na mom audiju A3 1.6 2002g. Kad otkljucam auto motoric od centralne,bar ja mislim da je on,mi i dalje zuji (radi) neko vrijeme i onda se ugasi. To se desava i pri otkljucavanju i zakljucavanju auta..

ODGOVOR:

Moguće je da ne radi ispravno brava vozačevih vrata. Na toj bravi postoji mikroprekidač za centralno zaključavanje. Bravicu bi trebalo za početak očistiti i podmazati možda će biti uspjeha.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,5 TDI - ZNAK PROKLIZAVANJA

Datum objave: 21.09.2011 22:24:21
Slika
PITANJE:

BOK. IMAM AUDI A4 1999 2.5 TDI TIPTRONIK I PALI MI SI CRVENI USKLICNIK U ZAGRADI KOD NAGLOG UBRZAVANJA S MJESTA, U VOZNJI NE SAMO KAD STOJIM NA SEMAFORU RECIMO I KAD KRECEM S GASOM DO KRAJA............

ODGOVOR:

Navedeni znak se uvijek pali kada proklizavaju pogonski kotači i to je normalno.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,0 TDI - BROJ OKRETAJA NA LERU OSCILIRA

Datum objave: 20.09.2011 22:52:28
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam odnedavno audi tiptronic,A6 motor TDI 2,0 dizel,godište prosinac 2007g prešao 98.000 km. Auto je super, ali imam problem na "leru" nakon pokretanja hladnog motora pa sve dok ne dosegne bar 70-tak stupnjeva Celzijusa temparature motora.Naime nakon starta 4 - 5 sekundi broj okretaja na leru počinje da oscilira (opadne- vrati se,pumpa)u ritmu oko jedne sekunde do nazivnog broja okretaja.Ponekada se desi da dok zatvorim vrata garaže motor se ugasi.Ovaj problem nije toliko uočljiv kod vožnje.Inače kada motor dosegne radnu temperaturu ovoga pepanja sa okretajima nema,radi savršeno.Kakve su vaše preporuke ,šta bi trebao poduzeti? Zahvaljujem vam na vašem trudu oko odgovora.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba napraviti dijagnostilu motora i sva potrena ispitivanja kako bi se otkrio kvar. Moguće neispravnosti su : filteri, zrak u sustavu goriva, neispravan neki od grijača, razlika u tlakovima kompresije, dize, ECT senzor, EGR ventil, senzor radilice, električna instalacija od motora do ECU centrale, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 1,6 TD - CRNI DIM

Datum objave: 20.09.2011 09:23:34
Slika
PITANJE:

MOJE POSTOVANJE IMAM PROBLEM SA AUDIJEM 16TD 59KW PRI SVAKOM STARTOVANJU MOTORA VELIKA KOLICINA CRNOG DIMA DALI BIJO HLADAN ILI ZAGRIJAN MOTOR PRI SVAKOM PREBACIVANJU U BRZINU CRN DIM NA SVAKOM USPONU IZGUBI SNAGU I UZASNO PUSI A NA PREDJENIH DVE HILJADE KILOMETARA POLA LITRA ULJA MI POTROSI VOZILO JE BILO GARAZIRANO DVE GODINE KAD SAM GA KUPIJO CAK GA NIJE NIKO NI PALIJO

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu što prije napravite kontrolu i ispitivanje mehaničkog stanje motora . To znači da treba napraviti slijedeće : izmjeriti kompresiju, provjeriti fazu motora , ispitati dize, ispitati stanje turbine, ispitati tlak turbine , ispitati tlačne cijevi turbine, ispitati intercooler . Nakon što ispitate sve što sam vam napisao znati ćete točan uzrok radi kojega motor crno dimi i radi kojega motor nema snage .

na vrh Povratak na vrh

AUDI COUPE GT - UDARAC PRI MOTANJU U LIJEVO

Datum objave: 19.09.2011 23:01:18
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav.Imam problem na Audi Coupe GT 1987 godiste,b2,.Konkreto pri motanju u levo ili desno cuje se jedan udarac u desnom tocku nalik necemu sto je nategnuto pa onda tako da kazem opali,neznam kako bi drugacije opisao.To mi se desavali i pri kretanju u rikverc kada tockovi pravo stoje medjutim to je nestalo ostalo je samo pri motanju,na pravcu se necuje.Da napomenem da je na predjem trapu sve komplet zamenjeno sem zglobova a oni koliko ja znam nemogu takav zvuk da daju.Molim vas da mi pomognete ako znate u cemu je problem.Svako dobro vam zelim

ODGOVOR:

Bez obzira što je sve zamjenjeno treba ponovno posumnjati u sve dijelove ovjesa . Ispitajte i slušajte opisani zvuk na ; aksijalnim ležajevima amortizera, na oprugama, na kuglastim zglobovima, na sponama, na zubnoj letvi, na hvatištima ovjesa, na balans štangi .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,2 - RAZVODNIK PALJENJA

Datum objave: 16.09.2011 22:51:46
Slika
PITANJE:

postovanje kako ste.posto ovde gdje zivim niko nezna tacno da mi urikta razvodnik paljenja cuo sam za vas pa vas molim ako mi mozete reci kako bi ja to mogao uriktati ako je ikako moguce,radi se o audiju 100 2.2 kubika 86 godina.

ODGOVOR:

Pomicanjem razvodnika paljenja u jednu ili drugu stranu podešava se kut predpaljenja . Ako je motor na vašem vozilu jačine 101 KW , kut predpaljenja se podešava na 6° / 800 o/min ( šest stupnjeva kod 80 okretaja u minuti ) . Za to podesiti treba imati stroboskop lampu koja se spaja na plus i minus akumulatora, jedan kabel se spoji na prvu svjećicu ili visokonaponski kabel, preostali kabel se spoji na minus bobine. Nakon toga se upali motor i bljeskalicom osvijeljava mjesto s oznakama na zamašnjaku i kućištu mjenjača ( to mjesto se nalazi s lijeve strane motora i mjenjača i dobro se vidi . Uz pomoć navedenog stroboskopa i okretanjem razvodnika može se točno namjestiti kut predpaljenja od 6° .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,0 E - SUSTAV KOMANDE SPOJKE

Datum objave: 16.09.2011 22:59:56
Slika
PITANJE:

Radi se o audiu 100 2.0e 1994g. papućica kvaćila imala je prazan hod i stalno je stajala dolje. prominia sam hidraulićni cilindar onaj u kabini na papućici jer je ošla opruga i gumice. sad kad sam stavi novi papućica je tek sada skroz u podu. pokušavao sam ozraćiti na drugom cilindru sto se nalazi na mjenjaću i opet isto.Pa me zanima do cega je problem kako da to rijesim. HVALA

ODGOVOR:

Sustav komande spojke se može jednostavno odzračiti a za to trebaju biti ispravni slijedeći dijelovi : glavni cilindar spojke ( Vi ste ga mijenjali ) , radni cilindar spojke na mjenjaču, cijevni vodovi,  potisni ležaj, tanjurasta opruga spojke odnosno sama spojka . Razmislite što od navedenog još može biti neispravno.

na vrh Povratak na vrh