Danas je: 01.03.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI 80 1,6 TD - TLAK ULJA

Datum objave: 26.08.2011 10:02:58
Slika
PITANJE:

pozdrav imam problem sa audiom 80 turbo dizel 88godiste pali mi se na istrument tabli lampica od ulja kada razvijem brzinu od 80 i svakim saltanjem ona se gasi i cuje se zuji pa vas molim da mi pomognete pozrav

ODGOVOR:

Uvijek kada se pali lampica od ulja najprije treba izmjeriti tlak ulja u motoru ( mora biti veći od 2 bara kod 2.000 o/min ) . Ako je tlak ulja dobar moguće neispravnosti su ; indikator ulja na glavi motora, indikator ulja na kućištu filtera ulja ( moraju biti originalni ) , električna instalacija , instrument ploča. Ako je tlak ulja nizak moguće neispravnosti su ; filter ulja , ležajevi radilice, pumpa za ulje .

na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 1,9 TDI - OŠTAR ZVUK KOD MOTANJA

Datum objave: 23.08.2011 12:50:26
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić riječ je o audiu b4 1.9 tdi, naime moj problem je sljedeći,prilikom naglog kretanja i motanja u lijevo, u prednjem desnom kotaču mi se čuje oštar zvuk,ponekad se čuje a ponekad ne...Prije 2 mjeseca desna manžetna je promjenjena jer je pukla,može li taj zvuk biti da je vrijeme za mijenjanje homokinetičkog zloba?

ODGOVOR:

Neispravan homokinetički zglob ima karakterističan i ponavljajući zvuk lupanja a ovo što ste Vi naveli bi bilo nešto drugo. Oštar zvuk kao ste ga Vi opisali može nastati : zbog ležaja kotača, zbog kontakta diska i disk pločice, zbog zračnosti u ovjesu, zbog pomicanja ovjesa u gumenim blokovima, zbog kontakta gume i unutrašnjosti blatobrana . Provjerite navedeno.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 C4 2,3 E - OZNAKA MOTORA

Datum objave: 23.08.2011 12:26:08
Slika
PITANJE:

Pozdrav. vozim audi 100 2.3 101 kw. ali mi je motor malo slabiji pa sam nasao neki motor da kupim pa me zanima kako da provjerim je li on 2.3 ili je neki sa manje kubika,ima li igdje na bloku oznaka kubikaze,gledao sam ali nista nisam mogao naci,znate li vi pa da mi kazete kako da to provjerim.unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Motor od 2,3 l ima pet cilindara a oznaka motora je NF . Ta oznaka se nalazi na bloku motora s lijeve strane na sredini odmah u blizini brtve glave motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - ULAZI VODA U KABINU

Datum objave: 18.08.2011 15:32:54
Slika
PITANJE:

Pozz,imama par pitanja ako bi mi mogli odgovoriti na njih!Radi se o Audiju A4 1997 god.Sa desne strane,znači tamo gdje je zračni filter ulazi mi voda u kabinu,kod pranja auta,ako ide jako kiša,i prvo nisam znao gdje al kad sam uzeo van zračni filter sam vidio da je unutra voda pa pitam šta poduzeti uvezi toga.Drugo,lampica za gorivo.Kad dam kontakt ona gori al kad mi pokazivač goriva dođe do crvenog,do rezerve ona mi se neče upaliti?I zadnje,armatura u kabini.Čuje se pucketanje u njoj,kod zavoja,kad strese auto,koda nebi bila dosta pričvrščena?Jel moguče to zato jer je več star auto?Zahvaljujem unaprijed i svaka vam čast.

ODGOVOR:

Voda može ulaziti u vozilo na nakoliko načina. Najprije bih pregledao kučište filtera kabine, nakon toga cijevi za odvod vode iz međuprostora kod grijača, spojeve na karoseriji kod grijača. Ako se ne pali kontrolna lampica za rezervu goriva ispitao bih plovak u rezervoaru i električnu instalaciju pokazivača goriva. Zvuk instrument ploče ( pucketanje ) se može čuti kada instrument ploča nije dobro fiksirana ili kada postoji veliko trenje između ploče i dosjeda na konzoli.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - LUPANJE IZ MOTORA

Datum objave: 18.08.2011 15:06:53
Slika
PITANJE:

dobar dan postovani gospodine meicu evo trazim resenje ali nemam odgovor pa evo i vas da pitam za savet.imam audi A4 v6 155cv 2002god karavan i preso je 130000km odrzavam servis sve u roku na vreme kad sam zamenio filtere i ulje posle 700 km auto je promenio zvuk izgubio snagu i opceo nenormalno da lupa u levoj glavi kao da je odkinuo ventil.upali normalno ali nonstop lupa ima jako uzasan zvuk pomislio sam da je turbo ali nije upalio ni lampu za ulje nije ni podigo temperaturu ni nista samo lupa pa sam hteo da mi kazete neki savet i od ceka je moguce desiti se tako nesto,i ako je to kako je moguce odkloniti kvar sta zameniti.unapred hvala

ODGOVOR:

Svako lupanje iz motora treba shvatiti vrlo ozbiljno . U ovom slučaju predlažem da motor uopće ne palite dok ne dođete do servisa jer mogu nastati još znatno veća oštećenja. Mogući uzroci su : bregasta osovina, razvodni mehanizam, hidropodizač, ventil, klip . Neposrednim uvidom stručna osoba će odmah prepoznati kvar i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 - VODA KOD SUVOZAČA

Datum objave: 16.08.2011 17:24:14
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI GOSPODINE MEIĆ IMAM PROBLEM SA AUDIEM A6 CURI MI VODA KOD SUVOZACA A NEZNAM ODAKLE DALI IMATE RJESENJE ILI STE IMALI TAKAV PROBLEM KAKO DA GA RJEŠIM VEC MI SE CJELI AUTO OSJETI PO USTAJALOJ VODI I DA AUDI JE 98 GODINA

ODGOVOR:

Ako u vozilo ulazi voda kada pada kiša mogući uzroci su : brtva vozačkog stakla, začepljeni odvodni kanali za vodu koja dolazi s krova vozila i kroz prednju haubu , začepljeni odvodi u bočnim vratima ( najčešće prednjim ) , kućište filtera kabine ( loše brtvljenje ) . Ako imate pojavu da voda ulazi u vozilo kada nema kiše tada je uzrok začepljenje drenažnih cijevi za odvod kondenzata . Kondenzat se stvara kada u vozilu radi klima uređaj .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,0 i. - HAVARIJA MOTORA

Datum objave: 14.08.2011 18:39:47
Slika
PITANJE:

ovako imam audia a6 2005 godine 2.o litar 120.ooo km preceni.zamjenio sam ulje filtere i nakon 500 kilometara na auto putu mi je auto stalo u voznji od 140 km na sat.jasam pomislio daje puknuo zupcasti remen ulje je iscurilo van komadici motora su otpali.auto su mi osljepali do mehanicarske radnje kad su ga pregledali rekli su mi daje motor gotav i da nije zubcasti remen puko vec je doslo do udaranja klipa i klipnjace u radilicu i doslo do pucanja bloka pa me zanima kako je moglo tako lako doci do toga svega nema toliko puno preceni kilometara na satu od motora iznenacen sam nakon svega jer uvjek sam mislio daje audi dobar auto i motor pa mi molim vas objasnite... pozdrav.....

ODGOVOR:

Motor Audija je stvarno kvalitetan a to važi i za motor na Vašemu vozilu. Najčešći uzroci ovakvih havarije su : nepravovremeno mijenjanje ulja i filtera, korištenje nekvalitetnog i jeftinog ulja, zanemarivanje pojava i kvarova na injektorima , neprepoznavanje slučajeva kada dio goriva ulazi u karter i tako razrijeđuje motorno ulje. Pravovremenim i stručnim servisiranjem ovaj motor može voziti više od 400.000 km .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - ZVUK CUIJUKANJA

Datum objave: 14.08.2011 18:19:16
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Audi 4 2006. godina. Prigodom polaska, dakle puštanja papučice kvačila, začuje se kratko cijukanje dok auto ne krene ... nema problema sa startnosti, ubrzanju ... Da nije zamajac, lamela, korpa

ODGOVOR:

Zvuk koji ste opisali može nastati na lameli, potisnom ležaju ili potisnoj ploči. Neposrednim uvidom mogao bih točno navesti uzrok.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 i - PUNJENJE KLIME

Datum objave: 13.08.2011 07:40:26
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine ,,Imam Audi A4 1.8 1996.god.,,želim napunit klimu na autu ,ali ne znam koliko ima cilindara za punjenje,,ja mislim da imaju 2 jedan sam nasao ,a drugi nisam ..Molim vas ako znate di stoje ta 2 za punjenje klime bio bi od pomoci,,moze i slika,,pozzz

ODGOVOR:

Ako mislite na ventilski priključak za punjenje onda ćete jedan pronaći na cijevima za visoki tlak ( tanka cijev ) a drugi ćete pronaći na cijevi za niski tlak ( deblja cijev ) . Pažljivo gledajte u cijevi i u kondenzator i sigurno ćete pronaći i drugi priključak.

na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 1,9 D - OSTAO U RIKVERCU

Datum objave: 13.08.2011 23:06:59
Slika
PITANJE:

Bio sam na moru prilikom povratka zadimilo mi se iz lamele i auto je stao. Auto je marke audi b4 1995 godina dizel! Auto je prilikom vožnje normalno išao ali kad sam ga zaustavio ostao je u rikvercu koje je vaše mišljenje? Znam da je lamela bila pri kraju jer se je mučio na usponima !

ODGOVOR:

Ako je spojka istrošena što je jasno prema Vašem opisu , to nije razlog radi kojega ne možete izbaciti mjenjač iz rikverca . Ako je to stvarno tako uzrok su komanda za šaltanje ili istrošenje u mjenjaču. Ako nešto nije jasno javite se .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI- ULJE U MJENJAČU

Datum objave: 12.08.2011 23:30:06
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav za vas,imam dva pitanja a oba su vezana za mjenjac na audiu a4 iz 2003 triptronic 1.9 TDI 96kw.Dali se mjenja ulje kod te vrste mjenjaca ili se dosipa,i skoro mi se pojavio problem gdje prilikom saltanja iz N u R pocinje signalizirati na tabli u smislu blicanja svih opcija sto nije ranije i nece recmio ako prebacite u R nista se ne desava auto neide jeli dok ako vretim u N i lagano sasvim prebacim u R krene i ako i dalje signalizuje gresku,bio sam kod svog majstora nije da mu nevjerujem ali interesujeme bas detaljno sta se radi koja vrsta odrzavanja tog mjenjaca i da da nezaboravim rekao mi je da se radi o senzoru prnosa brzine.Zelio bih vase misljenje i naravno koliko je to komplikovano za promjenuti. Hvala veliko.

ODGOVOR:

Ulje u mjenjaču se redovito mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine. Ulje u mjenjaču treba biti originalno G 052 180 A2 . Ulje u mjenjaču može mijenjati samo stručnjak koji zna postupak i koji ima potrebnu opremu .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,0 BENZIN - KOČNICE

Datum objave: 04.08.2011 08:51:20
Slika
PITANJE:

Imam audi 100(2.0 benzin 85 kw 1989gd.)i imam probleme sa kocnicama.Mjenjano je sve na njima(diskovi,pakne,dobosi,cilindri)i glavni kocioni cilindar.Desava se da ubrzo zadnje kocnice prestaju da koce kao prednje(ne blokiraju)i papucica kocnice se ne vraca do kraja(fakticki kocnice malo koce pa ih vracam nogom).Letva volana mi curi pa ja dolivam ulje postepeno,da li je moguce da je to uzrok mog problem.Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Letva volana nema nikakve povezanosti s kočnicama i to je poseban sustav . Problemi koje ste opisali na kočnicama mogu nastati radi slijedećih neispravnosti : zadnja kočna kliješta, gumene visokotlačne cijevi kočnice, regulator tlaka kočenja ( korektor ) , servo uređaj kočnice ( ne vrača se pedala ) , glavni kočni cilindar ( ako je neodgovarajući ) , disk pločice ( ako su neodgovarajuće kvalitete ) .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI - ZAŠTO VEĆ ZAMJENA ZUPČASTOG REMENA

Datum objave: 03.08.2011 15:32:25
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, Imam Audi a4 1.9tdi 2001god. prešao 64 800 km. Zanimalo bi me Vase misljenje o zamjeni zubcastog remena, posto su mi u servisu prilikom redovite zamjene ulja rekli da bi trebao promijeniti zubcasti remen kroz 1-2 mjeseca, pa mi nije jasno zasto?? Koliko sam upucen taj remen se mijenja na nekih 90 000km. Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Točno je da se zupčasti remen mijenja na 90.000 km ali to može biti i ranije ako situacija i stanje remena to zahtijeva . Na remenu mogu biti mikropukotine i istrošenja koje stručna osoba može prepoznati  i predložiti da se remen zamijeni . Vi naravno to ne morate prihvatiti ako ne želite.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 TD - TOPLJENJE GRIJAČA

Datum objave: 02.08.2011 17:35:44
Slika
PITANJE:

Evo G. Meić, da Vam se javim, naime Audi 80 1.9 TD 1992.g. pali super sad, bilo sam kod mehaničara i bio je problem taj što je na masi bila neka žica i izazvala topljenje i izgaranje grijača, sva 4 nisu radila....i kad smo ih zamijenili namjestili su da se grijači pale uvijek, nebitno jel toplo ili hladno. No, moje je pitanje, da li takvi dizel motori, evo specifično moj, trebaju grijače po ovakvom toplom vremenu? Imam osjećaj da bi trebao upaliti čak i bez grijača, jer ako ne pričekam 10-tak sekundi da se lampica grijača ne izgasi ne pali na prvi zub, dapače, vergla. Hvala na prijašnjem odgovoru i unaprijed hvala na ovom, sjajne savjete dajete i ova stranice je za svaku pohvalu.

ODGOVOR:

Da bi motor lako i brzo palio osnovni uvjet je odlična kompresija. Kada je kompresija slabija tada je paljenje otežano bez obzira na ispravnost grijača. Kod Vašeg vozila se grijači pale samo kada je motor hladan . Kritična situacija nastaje kada je motor polutopli , tada ne rade grijači jer ih iskopča senzor temperature motora . Ako je sve ispravno uvijek treba prićekati da se ugasi kontrolna lampica grijača i tada paliti motor.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,0 E - ČIM SE DA GAS, UGASI SE

Datum objave: 02.08.2011 17:30:46
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine imam audia 100 1994god 2.0E poluinejction, auto mi na leru radi savrseno, ali cim mu dam gasa on zatrokira i ugasi se. Jeli problem do pritiska pumpe goriva ili do karburatora ili do neceg treceg. Hvala

ODGOVOR:

Vaše vozilo nema karburator nego mono injektor. To znači da je sustav dobave goriva elektronski. Mogući uzroci su : tlak goriva, filteri, regulator tlaka goriva, injektor, potenciometar leptirastog ventila, senzori motora, mjerač mase zraka, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, električna instalacija, mehaničko stanje motora, ECU centrala. Najprije bih ispitao tlak goriva .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,6 KARBURATOR- POVEĆAVA SE NIVO ULJA

Datum objave: 28.07.2011 21:49:27
Slika
PITANJE:

Poštovanje, stari mi ima audi 80 (ali ja ga vozam, jaje) 87. god i prešao je 247 000km, 1.6 karburator (72ks). Imam par pitanja: 1. Auto što god se više vozi ima više ulja a nije nadolivano (rekli su mi da je nekvalitetno gorivo) 2. Da li je normalno da to auto troši 10-11l benzina kombinirane normalne vožnje 3. Koje bi mu ulje za motor najbolje odgovaralo jer je sad INA delta 5 4. Svako koliko se mijenjaju kintički zglobovi, lamfete i sl.? 5. Kvačilo nekada zna ostati da se ne vrati i teže šalta u 1., 2. i rikverc. Hvala.

ODGOVOR:

Nivo ulja u motoru se povećava kada je neispravna pumpa za gorivo . Povećana potrošnja goriva je povezana s loše podešenim karburatorom, s loše podešenim motorom , filter zraka, dotrajale svjećice, visokonaponski kablovi. Uzrok može biti i loše mehaničko stanje motora . Odgovarajuće ulje je 10W40 . Kinetički zgolbovi i ostali dijelovi se mijenjaju samo kada isti nisu ispravni. Pedala spojke se ne vraća kada je neispravan glavni ili radni cilindar spojke.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,0 T FSI- PUŠTA BRTVA MOTORA

Datum objave: 26.07.2011 23:43:14
Slika
PITANJE:

Postovani, prije 2 mjeseca sam u Splitu u Audi auto-kuci kupio automobil Audi A6 2.0T FSI Multitronic 125kW, 2007 godina. Auto je presao 128000 km. Prije par dana mi se na auto-putu upalila lampica ulja jer je nivo dosao na minimum. Dolio sam 2 litre ulja istog sastava. Od zadnjeg mjenjanja ulja napravljeno je 4000 km. Odveo sam auto u istu auto-kucu koja je i ovlasteni servis. Brzi pregled je otkrio da pusta brtva motora i za koji dan ce je promijeniti. Ne razumijem se puno, ali sam mislio da se brtva mijenja kad motor napravi puno vecu kilometrazu. Je li ovo u mom slucaju normalno i koliko bi trebao biti zabrinut? Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Najbolje što Vam se moglo dogoditi jest da je uzrok potrošnje ulja brtva . Loše bi bilo da su uzrok vodilice ventila ili klipni prstenovi jer se tada mora otvarati motor i raditi ozbiljan zahvat na motoru. Radi Vaše informacije neka od brtvi motora može propuštati ulje i kog potpuno novog vozila.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,8 i. V6 - POTROŠNJA POLUDI

Datum objave: 26.07.2011 20:07:25
Slika
PITANJE:

Pvo dobro vece,vidim da ste strucnjak za mehaniku,pa bih nesto pitao pravog majistora,u pitanju je audi a6 98 god. benzinac presao 180000,v6 193ch,neznam nista o njemu sta je radjeno skoro sam ga kupio.ja sam promenio svecice ngk,filter bezina ulje itd.elem auto cas radi ok cas u drugoj trecoj i ostalim brzinama na malom gasu trzne dok neprimi veci gas,potrosnja poludi pocne trositi nenormalno puno a slabije vuce a i cujem na uvo da radi drugacije,na leru kad dam gas nekad radi kako treba a nekad se stresa na 2000 do 3000 obrtaja,ali u voznji ako drzim recimo sto metara isti gas radi ok,promenim gas ili brzinu on poveca potrosnju i izgubi snagu,jos nesto na filteru za vazduh je prikacen neki relej sa nekim dovodnim crevom koji cvakce kucka,nekad se cuje po malo a nekad toliko jako da se cuje mnogo unutra u kolima,a mislim da je pocela potrosnja i neravnomeran rad od kako se ovaj relej ventil sta je vec cuje tako,menja rad stalno,i skala na obrtometru od obrtaja skace po malo kad radi neravnomerno na leru dize obrtaje ali malo samo a auto se stresa,i potrosnja poludi digne se na 30 litara i vise,sta moze da bude tj sta da menjam,zahvalan unapred.

ODGOVOR:

Vaše vozilo je staro 13 godina , sigurno je prošao jako puno kilometara, zadnjih godina sigurno nije dobro održavano ili servisirano, cijena Vašega vozila je sigurno bila vrlo mala . Radi svih razloga koje sam naveo i prema Vašem opisu vozilo je u jako lošem stanju . Za popravak vozila može se potrošiti jako novaca . Sada ću objasniti što sve treba provjeriti , ispitati , kontrolirati . Na prvom mjestu je mehanički sustav motora i to : kompresija, faza motora, zabrtvljenost usisnih i ispušnih kolektora . Na drugom mjestu je sustav za elektronsko ubrizgavanje goriva a ispituje se : tlak i količina goriva, injektori, svi senzori motora, davači impulsa, mjerači , aktuatori, električna instalacija od motora do upravljačkog računala motora. Nakon ovoga provjerava se sustav za stvaranje iskre na svjećicama i to : bobine, visokonaponski kablovi, električna instalacija od bobina do ECU centrale , upravljačka centrala motora . Navedea ispitivanja nije moguće obaviti bez poznavanja tehnike motornih vozila, bez baze podataka za Vaše vozilo , bez servisno dijagnostičke opreme. Na kraju naglašavam da se pojedini dijelovi ne mijenjaju na pamet nego tek nakon obavljenog ispitivanja i spoznaje da je neki dio ili sklop neispravan.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,5 TDI - AUTOMATSKI MJENJAČ CUKA

Datum objave: 21.07.2011 10:35:23
Slika
PITANJE:

Posjedujem Audi a6 2.5 TDI 2002. godina 6 brz.(114kw)i pojavio mi se problem s automatskim mjenjačem. Prilikom kretanja i kada salta 1-2-3 brzina događa se to da "cuka". Problem sam prvi put primjetio prije godinu dana, neznatno je počeo cukat, tak da se jedva osjetilo, ali samo ponekad. Problem se pojačao prije dva mjeseca.Napominjem da istog problema nema kad jace stisnem gas(u D) ili kad prebacim na ručno mijenjanje brzina, dakle, u D samo pri laganom ubrzavanju. Cukanje je jače na uzbrdici.Automobil ima 245000 i mislim da se u getribu još nije diralo, bar koliko je auto kod mene.Kod majstora, dijagnostika je očitala grešku "SISTEM PUNJENJE", ne znam sad koji je broj greške, no istu grešku i isti broj greške očitala je ista dijagnostika na ABS-u.Majstor (kao i nekoliko drugih kod kojih sam bio) kaže da ne zna sta je uzrok i to je to.Unaprijed zahvalan na savjetu!

ODGOVOR:

Prvo na što se treba posumnjati jest količina i kvaliteta ulja u mjenjaču te filter mjenjača. Redovna izmjena ulja i filtera mjenjača se radi svakih 60.000 km ili svake dvije godine. Ostali mogući uzroci su : elektroventili mjenjača, električna instalacija mjenjača, upravljačko računalo mjenjača, istrošenje u samom mjenjaču. Obavite stručan pregled i dijagnostiklu mjenjača . Prije toga provjerite stanje koje sam spomenuo s uljem i filterom mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 B5 1,9 TDI - PREGLED PRIJE KUPNJE

Datum objave: 19.07.2011 17:44:17
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić,imam namjeru kupiti Audia A4 B5 1.9 TDI 90 ks,kakvo je auto,koje su mu mane,na što trebam obratiti pažnju prilikom kupnje,jer te aute radu puno km,pa su skloni vraćanju kilometraže?

ODGOVOR:

Kada kupujete bilo koje vozilo ne možete znati da li je kilometraža smanjivana . To se može jednostavnim postupkom smanjiti . Iz toga razloga prije isplate vozila treba obaviti što bolji i temeljitiji pregled vozila  a posebno motora , mjenjača, klima uređaja, upravljačkog mehanizma. Samo na taj način se mogu izbjeći neugodna iznenađenja . Općenito mogu reći da su vozila Audi jako kvalitetna a kvalitetan je i motor TDI .

na vrh Povratak na vrh