Danas je: 24.06.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI A3 1,6 i.- UGRADNJA PLINSKOG SUSTAVA

Datum objave: 11.06.2011 10:59:25
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam Audi A3 1.6 benzin godina proizvodnje 1998. Zanima me kakav je postupak ugradnje plina u moj auto. I ako znate ima li ikakvih neželjenih pojava nakon ugradnje plina. Unaprijed se zahvaljujem, Darko.

ODGOVOR:

U Vaše vozilo treba ugraditi plinski sustav s plinskim injektorima , elektronskom regulacijom i upravljačkim plinskim računalom. Plinski sustav PRINS se pokazao kao najbolji i najkvalitetniji . Kod spomenutog sustava nema nikakvih negativnih pojava niti bilo kakvih štetnih utjecaja na motor. Do sada sam ugradio takvih uređaja jako puno i zato mogu dati ovakvo mišljenje. Postupak ugradnje počinje s montažom pojedinih komponenata kod motora, nakon toga se montira rezervoar , priključak za punjenje, multiventil, cijevi dovoda goriva . Na kraju se ugrađuje plinski kompjutor i električna instalacija. Kada je sve montirano obavlja se tlačna proba i završno podešavanje sustava .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 B4 1,9 TDI - PROBLEM SA KLIMOM

Datum objave: 11.06.2011 10:53:43
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam audia 80 B4, 1.9 TDI motor i imam problema sa klimom. U klimi je napunjen plin,ne gubi ga,cijeli sistem je ispravan,ali kada pritisnem botun A/C osjeti se kako elektronika podigne okretaje motora,ali se ne pali kompresor. Kompjuter kao grešku je javio prekid napajanja,direktnim spajanjem na releju klima radi...Promjenjen je relej klima uređaja,otpornik ventilatora za klimu,pogledani su svi vodovi,ali se nemože naći prekid...Molim vas za bilo kakav savjet očajan sam što vie napraviti.... pomogli ste puno ljudi,nadam se da cete i meni... pozz Domagoj

ODGOVOR:

Za ovaj slučaj mogu reći da nije jednostavan . Jer da je jednostavan iz opisa vidim da bi Vi to već riješili. Ovakvi slučajevi zahtijevaju ispitivanje svih komponenata i detaljno ispitivanje električne instalacije. Neposrednim uvidom i ispitivanjem na Vašem vozilu sigurno se može otkriti kvar. Vi ste naveli i detalj da klima radi kada obavite direktno spajanje na releju . Po tome ispada da je neispravan relej ili instalacija do releja . Isto tako morate biti sigurni da su potpuno ispravne i druge komponente sustava ( kompresor, kondenzator, dehidrator, presostat, ekspanzioni ventil, upravljački sklop ili prekidač, prekidač ventilatora , veza ventilatora s klima uređajem. Žao mi je što niste bliže kako bih mogao obaviti direktno ispitivanje na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A2 1,4 i. - ABS I SUSTAV PROKLIZAVANJA

Datum objave: 09.06.2011 13:48:11
Slika
PITANJE:

Dobar dan. Posjedujem audi a2,2001.god.1.4. prešao sam s njim cca 134000 km.u Zadnje vrijeme mi se javlja zvućni signal upozorenja i pali mi se lampica od proklizavanja i abs-a.Bio sam na optici trapa ali nakon optike jaqvlja mi se isti problem.kako sam imao zraćnost desne spone,promjenio sam sponu.uočio sam da mki prednja desna guma "grize"nutarnji rub,kupio sam 2 gume nove,ali upozorenje i lampice i dalje se javljaju.Kontrolom elektornike javlja mi se greška senzora boćnog proklizavanja.Ja sam laik,ali razmišljam da greška koja se javlja može biti posredna i javlja se samo kao produkt neke greške u prednjem trapu.Molim Vas pomozite mi da riješim navedeni problem na mome autu. Vulkanizeri kod kojih sam bio na optici trapa(2 optike) kažu da neznaju riješiti problem. Hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu sustav ABS-a i sustav proklizavanja su povezani i djeluju kao jedan tim. Iz svega što ste naveli mogu zaključiti jer se ovakvim problemima bavim svaki dan, da je na Vašem vozilu neispravna neka od komponenata sustava ABS-a. To mogu biti : pojedini senzori na glavčinama, ležaj nekog kotača, nazubljeni vijenac glavčine, električna instalacija od senzora kotača do računala ABS-a, hidroagregat ABS-a , računalo ABS-a . Stručnim pristupom i pažljivim ispitivanjem sigurno se postiže rezultat.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,3 i. - HALL DAVAČ

Datum objave: 07.06.2011 12:35:29
Slika
PITANJE:

postovanje lijep pozdrav,vozim audija 100 c4 2.3 98 kw 1993 godina imam problema sa razvodnikom paljenja,hall davac na razvodniku mi se odlemijo od razvodnika i auto mi je pocelo trokirati i malo radi dobro pa malo trokira.pa sam privremeno stegao hall davac vezicom jer tu se gubi kontakt.zanima me dali je problem u njemu i dali on mora biti cvrsto povezan za razvodnik da se ne trese u voznji.razvodna kapa i frtaljer je u redu.i moje drugo pitanje zanima me dali mogu ulijevati castrol 5w40 sad je trenutno 10w40 aral blutronic.

ODGOVOR:

Hall davač mora biti čvrsto fiksiran za razvodnik paljenja . Možete koristiti sintetičko ulje Castrol 5w40.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 3,2 FSI QUATTRO - PRESKOČIO JE LANAC

Datum objave: 03.06.2011 21:22:25
Slika
PITANJE:

Postovanje, auto koji vozim je AUDI A6 3,2 FSI QUATRO TIPTRONIC, 2006.god, auto je radio stvarno super ali ne davno mi se upalila lamica za motor i poceo je da radi jako lose. Odvukao sam ga u ovlasteni audi servis u Göteborgu,Svedska i oni su utvrdili da je lanac preskocio i procjenili su stetu izmedu 8000-10000 eura sto mi je jako puno. auto i sada moze da upali i da se vozi(ne vozim ga), ali me interesuje razlog zbog kojeg lanac preskoci ili pukne, posto je auto preslo samo 138 000 kilometara i redovno je servisirano u ovlastenom audi servisu. koliko bi kostala popravka otprilike kod nas hrvatska, bosna takode sam htijeo da vas upitam da li se moze utvrditi tacna kilometraza koja je predena jer sumnjam da je sat vracan. unaprijed hvala na odgovoru i veliki pozdrav za vas i ekipu. DAMIR

ODGOVOR:

Razvodni mehanizam na motoru Vašega vozila se sastoji od 4 lanca , 11 lančanika, 4 natezača i više različitih klizača . Do ispadanja iz faze i preskakanja nekog od lanaca dolazi kada se ošteti neki od natezača ili klizača. Rijeđi uzrok je oštećenje lančanika. Oštećenje može nastati radi greške u materijalu ili radi nepravovremene izmjene ulja u motoru ( povečano trošenje pojedinih dijelova razvodnog mehanizma )  . Na svakom velikom servisu na 100.000 km potrebno je preventivno obaviti kontrolu razvodnog mehanizma . Postupak kontrole nije jednostavan i ne može se obaviti u bilo kojem servisu . Točnu kilometražu je teško utvrditi jer se kilometri mogu namjestiti po želji uz pomoć elektronskog uređaja. Najbolja kontrola je u servisu u kojemu je navedeno vozilo servisirano.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A8 - NE RADI DISPLEJ,RADIO,NAVIGACIJA,....

Datum objave: 03.06.2011 20:55:50
Slika
PITANJE:

imam problem s audiem a8 , neradi mu displej , radio , navigacija , botuni oko rucke mjenjaca osim rucne ona je ok , na servisu su rekli da nemogu rjesit problem, na testeru daje da nema komunikacije

ODGOVOR:

Prema svim pojedinostima koje ste naveli uzrok može biti računalo komforne elektronike jer preko njega rade sve funkcije koje ste naveli. Stručnim ispitavanjem komponenata , električne instalacije i navedenog računala može se doći do spoznaje što je neispravno i otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A8 4,2 QUATTRO - PROBLEM DA REZERVOAROM GORIVA

Datum objave: 03.06.2011 10:23:51
Slika
PITANJE:

U pitanju je audi A8 4.2quattro 98god. problem je u tome sto kad gorivo dodje do pola u rezervoaru auto se ponasa kao da nema goriva i cuje se jako pistanje pumpe u rezervoaru, kad dopunim rezervoar (nekih 35 do 40 litara goriva) onda je sve normalno .probao sam da skinem crijevo dovoda goriva kad se to desi i bukvalno nema goriva u sistemu jer jako malo izlazi iz crijeva(vise je zrak nego gorivo).molim vas za pomoc da rijesim nekako ovaj problem.unapred hvala

ODGOVOR:

Rezervoar goriva na vašem vozilu je specifičan i sastoji se iz dvije komore koje su odvojene jedna od druge. Sustav radi tako da pumpa za gorivo uz pomoć sistema cijevi i pod nadzorom kompjutora stalno obavlja korekciju nivoa benzina u jednoj i drugoj komori. To radi tako da pumpa za gorivo vuče najprije iz jedne pa zatim iz druge komore rezervoara . Na taj način funkcoionira sustav. U Vašem slučaju sigurno je došlo do greške ili oštećenja cijevnih vodova u samom rezervoaru . Rezervoar ima dva otvora , jedan je za komandu pokazivača goriva a drugi je za električnu pumpu goriva. Preko navedenih otvora može se prići instalaciji u rezervoaru i obaviti kontrolu ispravnosti i potreban popravak. Pazite kome ćete povjeriti popravak , sustav nije jednostavan.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - KLIMATRONIK

Datum objave: 02.06.2011 18:40:23
Slika
PITANJE:

Imam audi a4 95 god. Imam problem s climatronikom, kompresor radi,cijevi su hladne,a u kabinu izbacuje samo topli zrak, upravljačka ploča se non stop pali i gasi a i neće prebaciti da piri na noge niti u tijelo,piri samo na vjetrobran.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : nedovoljno freona u sustavu klime, ekspanzionIi ventil, dehidrator, kondenzator, pojedini senzori za kontrolu tlaka u sustavu, električna instalacija klima uređaja i instalacija općenito,  upravljačko računalo klimatronic. Obavite navedenu kontrolu sustava klime.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A8 3,7 i. - EPC

Datum objave: 30.05.2011 18:39:06
Slika
PITANJE:

Imam Audi A8 3.7 benzinac restajling automatik-tip tronik imam neke cudne trzaje pri saltanju i pali mi se tada lampica EPC, STA TO MOZE BITI? Unaprijed HVALA!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu može se napraviti dijagnostika motora i dijagnostika mjenjača tiptronic. U ovom slučaju najprije bih posumnjao u ispravan rad motora . Nepravilnosti u radu motora mogu generirati vibracije koje se prenose i na sam mjenjač. Ispitivanje započnite s dijagnostikom sustava elektronskog ubrizgavanja i dijagnostikom sustava za stvaranje iskre na svjećicama. Na to ukazuje i paljenje lampice EPC ( Electronic Power Control ) .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,8 S - AMORTIZERI

Datum objave: 30.05.2011 14:03:22
Slika
PITANJE:

Pre svega dobar dan,pozdrav najboljem majstoru na balkanu.Imam audi 80 1,8s imam problem sa prednjim amortizerima,imao sam lose amortizere i rjesio sam da ih zamjenim kupovinom KYB amortizera[po komadu sam placao 40e za ulozak amortizera....Od kada sam ih zamjenio auto je tvrd u rupama a kada stoji u mjestu nemogu ni da ga zaljuljam...U kabini se cuje kao da udara metal o metal i to postaje nepodnosljivo,zanima me do cega to moze da bude....Unaprijed hvala...POZZZ

ODGOVOR:

Detaljan opis u vezi amortizera ukazuje da su uzrok upravo sami amortizeri koje ste ugradili. Normalni tlak u amortizerime za Vaše vozilo je od 70 do 90 kp/cm2 i takvi amortizeri uredno absorbiraju neravnine , vožnja je ugodna i nema lupanja ( metalni zvuk ). Ugrađeni amortizeri sigurno su neodgovarajući ili kvalitativno ne zadovoljavaju. Ugradite druge amortizere.

na vrh Povratak na vrh

AUDI S3 - POVEĆANJE TLAKA TURBINE

Datum objave: 25.05.2011 19:18:54
Slika
PITANJE:

Imam audi s3 210ps trebam servisirat turbo. Interesuje me dali moze isti da se pojaca? Jedan prijatelj mi je rekao da moze da se podesi preko ventila koi se nalazi na turbini. pa me interesuje sta bi se tu trebalo uradit sa tim ventilom?hvala.

ODGOVOR:

Tlak turbine je strogo tvornički definiran i određen i isti ne smije prelaziti dozvoljenu granicu jer inače može doći do oštećenja motora u ekstremnim slučajevima. isto tako povećani tlak turbine dovodi do pojave samozapaljenja smjese benzina i zraka ( detonantno izgaranje u motoru ). Kada se ipak želi povečati tlak turbine to treba raditi stručnjak koji se bavi tuningom motora. Tom prilikom se uz tlak turbine podešava mapa snage motora . Ako prevedem na jezik koji Vi možete razumijeti podešava se : tlak turbine, količina goriva, statički kut predpaljenja, dinamički kut predpaljenja .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,5 - OBRTAJI SKOČILI NA 7000

Datum objave: 23.05.2011 20:28:22
Slika
PITANJE:

Audi 100 85 .g. 2,5 5 cilindara benzinac. Do danas radio normalno odjednom je otišao u velik broj okretaja na 7 000 .Ugasim i ponovo upalim opet isto. Stisnem crijevo pred gas sajle na kojem je neki elektro ventil , obrtaji se smanje, pusti obrtaji rastu. Da li je greška u tom elektro ventilu za ler gas koji regulira zrak ? Hvala.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu greška je u tome ventilu kojega ste naveli ili u cijevi koja vodi od ventila do usisne grane motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,6 I. - DALJINSKO OTKLJUČAVANJE

Datum objave: 17.05.2011 23:42:25
Slika
PITANJE:

Postovanje, ako moze pomoc oko malog problema, naime u pitanju je audi a4 8E, 2003.g. 1.6 benzin, 74 kW, znaci ne mogu sa udaljenosti vece od 2 ili 3 metra da otkljucam ili zakljucam auto pomocu daljinskog, tj. onog originalnog kljuca, promijenio sam i nove baterije. isti oznaka baterije koja je i rpije bila u njemu, pa probavao i sa drugim kljucem ali jednostavno nece, bez obzira sa koje strane prilazio autu, pa ako moze pomoc do cega bi to moglo biti, je li on ima neku antenu/odasiljac koji je se mozda otkacio ili nesto, ne znam, ne pada mi vise nista na pamet sta da uradim pa bio bih zahvalan na pomoci. Lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Normalno je da originalni daljinski upravljač otključava s udaljenosti od 3 do 5 metara. To je i faktor sigurnosti da netko ne bih probio zaštitnu šifru daljinskog upravljača. U pojedinim slučajevima uzrok može biti i odašiljač u daljinskoj komandi .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,6 i. - SERVIS NA 120.000 KM

Datum objave: 17.05.2011 00:09:30
Slika
PITANJE:

audi a4 1.6 benzin 120 000 km sve je ok tebam na servis redovan što se radi na tu kilometražu i kolika je cijena lijep pozdrav tomislav !

ODGOVOR:

Servis vozila na 120.000 km može obuhvatiti mnogo radova i potrebnih dijelova ( ovisi o servisima koji su se prije radili i o ugrađenim dijelovima ) .  Cijenjenim vlasnicima vozila uvijek omogućim besplatni pregled kompletnog vozila i nakon toga napravim specifikaciju potrebnih dijelova i radova . Isto tako točno navedem i sve cijene . Na taj način se točno zna što treba raditi na navedenom servisu i točnu cijenu servisa . To isto važi i za Vas bez ikakve obveze.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 90 2,0 DIZEL - PLAVI DIM NAKON GENERALKE

Datum objave: 17.05.2011 00:00:21
Slika
PITANJE:

Postovani, imam nekoliko pitanja za Vas. Posjedujem automobil audi 90, 2.0 Diesel, 51 kw, 70 hp, 5 cilindera. Poslije kupovine navedenog vozila, uradio sam generalku motora, zamjena svih postrosnih dijelova te strojna obrada glave i cilindera. Desava mi se sljedece.. pri prvom jutanjem palenju pojavi se plavi dim i nestane nakon 30 sec do 1 min, pa vas pitam da li je to normalno? Takodje mi se desava da pri prvom palenju auto isto kao da radi na 4 cilindra, trese i "sjecka" dok se ne zagrije. Sumnjam na dizne, jer nisam radio servis iste, sta vi mislite? Od generalke sam presao izmedju 2000-3000 km i sa potrosnjom ulja nisam zadovoljan, kao da ga trosi malo vise nego sto bi trebalo. Da li mozda neispravne dizne mogu prouzrokovati malo vecu potrosnju goriva i ulja,, jer sam negdje procitao da mogu povecati i potrosnju ulja? I jos jedno pitanje za kraj, koji je redoslijed palenja kod 5 zyl motora, cisto informativno. Hvala vam na strpljenju i odgovoru. Jako koristan sajt!

ODGOVOR:

Ako ste radili generalni popravak motora pretpostavljam da je kompresija motora odlična a to znači veća od 28 bara . Prilikom ugradnje visokotlačne pumpe potrebno je podesiti paljenje na 0,85 do 0,87 mm . Isto tako ventili moraju biti ispravno podešeni ( usisni 0,25 mm , ispušni 0,45 mm ) . Redoslijed paljenja je : 1 - 2 - 4 - 5 - 3 .  Ako je sve tako kao što sam naveo i ako su ispravni svi grijači i ako je visokotlačna pumpa u redu ostaju kao mogući uzrok samo dize. Plavi dim koji vidite je gorivo koje se nije zapalilo u cilindru . Uzrok izostanka paljenja može biti sve što sam naveo . Potrošnja ulja ovisi o kvaliteti i točnosti strojne obrade o kvaliteti klipova i prstenova, o kvaliteti izvedenih radova na motoru .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 20V, ADR - KVAČILO IMA HIDRAULIČNU KOMANDU

Datum objave: 15.05.2011 19:04:04
Slika
PITANJE:

Pozdrav g. Meiću! Na audiju A4 (1.8 20v, ADR motor, 270000km) od kako ga ja vozim (20000km) kvačilo odvaja relativno visoko. U posljednje vrijeme desava se ponekad da kvačilo odvoji dosta niže, skoro "na dnu", i posle puštanja papučica ostane nisko (ne vrati se u potpunosti gore). Poslije malo voznje i "drukanja" kvačila, povrati se i ponovo odvaja visoko. Naveo bih da se (za sada) ovo dešava kad su veće spoljašnje temperature/topliji dani (čim je temperatura okoline niža, nema promjena u radu i hvata relativno visoko), ako temperatura može da utiče na to. Molio bih za savjet, ako znate o čemu se radi. Hvala, i čestitke za Vaš sajt i uloženi trud!

ODGOVOR:

Spojka ( kvačilo ) na Vašemu vozilu ima hidrauličnu komandu ( glavni cilindar i radni cilindar  spojke ) . U jednom od navedenih cilindara se klip ne vrati u početni položaj u kritičnom momentu a uzrok može biti dotrajalost cilindra pa i utjecaj vanjske temperature . U navedenom sustavu se ulje mijenja svake dvije godine . Obavite najprije izmjenu ulja.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI PD - ŠTO STVARA BUKU?

Datum objave: 08.05.2011 17:00:09
Slika
PITANJE:

Imam audi a4 2003 godina, 1.9 tdi, 74 kw. Kada idem 4-om brzinom na 60km/h, u kabini bruji( brbrbr). Kada ubrzavam cujem neki zvuk sustanja. Kada idem i laganijom brzinom, opet nije tih, primjetio sam na 140km/h, da je tisi. Provjerio sam lezajeve, nisu, promjenio gume naprijed, stavio neke ljetnje. Na njega idu 2 podne zastite za masinu, Primjetio sam da nema druge podne zastite, da li podna plastika moze da prouzrokuje neku buku?

ODGOVOR:

Buku koju čujete ne može stvarati podna zaštita. Uzrok treba tražiti u nečemu drugom. Prema opisu koji ste poslali potrebno je ispitati : ispušni sustav, nosače motora, transmisiju ( mjenjač, diferencijal, pogonske osovine ) , sustav dobave zraka u motor ( turbina, intercooler, tlačne cijevi turbine ) , zaštitne obloge i poklopci oko motora, pogonski remeni i ležajevi pojedinih osovina, agregati na motoru ( alternator, servo pumpa, kompresor klime ) . Neposrednim uvidom na vozilu vrlo brzo bih mogao utvrditi kako i gdje nastaje opisani zvuk.

na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 1,9 TDI - TROKIRA NA NIŽIM BRZINAMA

Datum objave: 30.04.2011 10:25:03
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic.Molim za Vase strucno misljenje u vezi slijedeceg problema na mojem automobilu imam audi b4 1.9tdi (66kw) iz 1995 godine zanima me dali bi mi mogli odgovoriti na moje pitanje. kad ga vozim primjer u 5brzini  70 km/h auto pocme trokirati kad mu dam gasa dignem ga  na 80km/h prestane,a tako mi se desava i u manjim brzinama dok vozim 2-3-4 sve isto na odredenoj brzini pa neznam sto moze biti bio bi vam jako zahvalan kada bi odg.na moje pitanje i stim pomogli da otklonim gresku koja je prisutna. imo sam isto audi 80 b4 iz 1994 godine 1.9td (55kw) to mi se nije desavalo znao sam cak i vozit u 5brzini  50km/h i nije bilo nikakvih zatrzavanja pa me sad zanima koji bi mogao biti uzrok na  tome audiu sa tim 1.9tdi na dijagnostiki nema niti jedne greske na motoru ni mjenjacu.JOS JEDNOM VELIKO HVALA

ODGOVOR:

Brzina od 70 km/h je premala za peti stupanj prijenosa . U tom momentu vozite sa premalim brojem okretaja motora. Isto tako ne možete uspoređivati TDI motor s kompjuterskim upravljanjem i TD motor koji ima mehaničku regulaciju.  TDI motor troši znatno manje goriva naročito kada se vozi s niskom brojem okretaja .  Vozite u četvrtom stupnju prijenosa ( četvrta brzina ) kada je brzina vozila 70 km/h . Ukoliko bi i tada bilo trzanja motora moguće neispravnosti bi bile : zrak u sustavu goriva, filteri, mehaničko stanje motora, senzor pedale gasa, MAF senzor, dize, regulator količine goriva, MAP senzor, EGR ventil, senzor radilice, senzor brzine vozila,  ECU upravljačko računalo.

na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 2,0E - KAKO GA NATJERATI DA BUDE MALO ŽIVLJI

Datum objave: 20.04.2011 08:36:20
Slika
PITANJE:

Imam jedno relativno kratko pitanje ,a opet nadam se opsežnom odgovoru.Imam AUDI B 4 2,0E 85 KW radi savršeno iako ima 250000 tkm.Redovno ga servisiram,i auto vozi ko grom.Jedino bih volio da hoće malo bolje da potegne. Da li postoji nekakav trik ili nekakvo jeftinije rješenje a da ga se natera da bude malo življi na gasu.Plin je TOMASETO-obični na gas.Naj skuplja verzija nadogradnje bila bi kada bih ga čipiro, a čujem da je čipiranje auta oko 300e,što je i maximum koji bi dao za to Da li ga je u opće moguće čipirati?Molim vas odgovor mi vratite na ovaj e-mail.UNAPRIJED ZAHVALAN

ODGOVOR:

Kada je motor Vašega vozila u potpuno ispravnom stanju isti ima jako dobro ubrzanje i veliku konačnu brzinu. Dobro stanje motora podrazumjeva slijedeće : kompresija veća od 12 bara, čisti usisni kanali u glavi motora, potpuno ispravni injektori, dobro podešeno predpaljenje, ispravan omjer goriva i zraka, potpuno ispravan ispušni sustav, ispravan sustav paljenja, ispravne sve komponente sustava elektronskog ubrizgavanja goriva, gume odgovarajućih dimenzija ( ne prevelike , ne preširoke ) , ispravne kočnice ( ne smiju niti malo blokirati ) . Ako je sve što sam naveo potpuno ispravno tada se može ugraditi Air Box ( ili sportski filter zraka ) i može se napraviti modifikacija zadnjeg dijela ispušnog sustava. O snazi motora na plin nema potrebe govoriti jer je poznata činjenica da se plin ugrađuje radi jeftinije vožnje a ne radi poboljšanja u snazi i ubrzanju motora. Chip tuningom ne možete postići zavidne rezultate jer motor nema turbinu.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,9 TDI - KOJE MOTORNO ULJE

Datum objave: 16.04.2011 16:17:42
Slika
PITANJE:

veliko hvala na vašim savjetima imam dva pitanja vezana za audi 80 b4 1.9tdi auto je u jako dobrom stanju zanima me koje mororno ulje koristiti za ovaj automobil dali polusintetičko 10-40 ili sintetičko 5-40 ja sm koristio do sada valvolin durablend polusintetika 10-40 ali kako čujem zbog turbo punjača da je preporuka sintetika 5-40 molom da mi date odgovor koje ulje i koja gradacija auto je prešao svega 70000km godina 1993 puno pozdrava i hvala na svemu .

ODGOVOR:

Za ovo vozilo možete koristiti motorno ulje 5W-40 i 10W-40 .  Važnije od toga je interval izmjene ulja koji treba biti svakih 10.000 do 15.000 km ili najmanje jednom godišnje.

na vrh Povratak na vrh