Danas je: 16.01.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI A6 2,5 TDI - RAZBIO SAM KARTER ?

Datum objave: 06.03.2013 19:18:02
Slika
PITANJE:

Poštovani!! Imam Problema sa Audi A6 2,5 TDI 150 KS prije nekoliko mjeseci probio sam Uljni karter i to sam vrlo brzo primietio i tako da sam odma stao ali ipak je ulje uzašlo nisam ga više palio dok nisam sve to uradio ali sad su počeli problemi nešto je počelo da lupa u motoru i ovaj moj tako zvani "Mehaničar" mi je zamijenio klackalice kaže da je to otišlo ali kad sam jučer dobio auto nazad još više lupa ili struže prilikom davanja gasa sad je došo na tu ideju da je moguće da je otišo neki leteći ležaj na radilici i da je uzrok od toga što sam probio taj Uljni karter prilikom vožnje auto drhti svo mjenjač,papuče od gas-a,kočnice itd imam osjećaj kao da će se svaki momenat raspasti dali neko ovde ima neko iskustvo sa takvim problemom Hvala unaprijed...

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moguće je da su nastala dva velika kvara . Prvi kvar je nastao zbog razbijanja kartera i moguće je da je oštećen jedan ili više ležajeva radilice. Drugi kvar je nastao na ovjesu , poluosovinama ili transmisiji a uzrok toga kvara je isti udarac koji je i razbio karter. Najjeftinije ćete proći ako Vaše vozilo pregledaju u najboljem servisu i tada ćete dobiti točnu informaciju , što je oštećeno i kolika je cijena popravka.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 T - NAKON UGRADNJE DRUGOG MOTORA, NEMA SNAGE

Datum objave: 05.03.2013 16:38:08
Slika
PITANJE:

Decki imam neki poteskoca sa kolima vozim audi a4 18t 120 kw cipovan u SM. E sada mjenjao se motor u klima jer mi je lanac bregaste probio deklo motora zelio sam da promjenim komplet motor kao sto sam i uradio inistalacija ostala ista jer mi je kod motora isti BFB kao i stari.. Pocele su da mi se dogadjaju cudne stavrari na kolima vozio sam ih par mjastora ali nitko da mi kaze pravi uzrok problema samo me deru po djepovima a niko nista ne napravi.. Kola kada su hladna idu kao kao raketa ali cim predjem 10-tak km pocnu problemi,Upali mi se PRND i samo gori kola gube vucu pocne da se sve trese. Kada dam gas podje da huci nesto iz haube kao da ce motor da se raspadne. Danas ga skocao na kompjuter izbacio slejdece greske: 1.17887 Boost kocenja Vakum sistem:Mehanicka neispravnost P1479-008 Nevjerovatan signal 2.16716 Senzor udara 1(G61) : Signal pre nizak p3027-002 Donji limit prekratak 3.17698 Temp senzor rash.tek na izlazu hladnjaka (g83) signal premalen P1290-002 donji limit neizmjenican 4.18522 Oxygen (LAMBDA) senzor ,b1s2. interni otpor previsok P114-008.Nevjerovatan signal 5.16795 Sistem sekundarnog ubri..zraka pogresan protok detektovan P0411-002 donji limit dosegnut I na mjenjacu: 1.18149 Adaptacija pritiska kvacila limit dosegnut -P1741- E sada momci odakle da krenem ne znam ni sam dobrodosli savjeti ?

ODGOVOR:

Šifre grešaka koje ste naveli ne znače ništa i mogli ste ih očitati još mnogo a Vi i dalje ne znate što je neispravno . Stručnjaci koji rade diagnostiku koriste ovakve podatke samo kao smjernice koje ih upučuju u daljnja pojedinačna ispitivanja pojedini dijelova i sklopova. Interesantno bi bilo čuti osobu koja Vam je rekla da prepišete ove podatke. Navesti ću Vam jedan primjer iz dijagnostike motora : dijagnostički kompjuter je kao grešku naveo neispravnu lambda sondu . Po toj logici bi neiskusan mehaničar ili amater odmah išao mijenjati lambda sondu . Međutim pravi stručnjak bi najprije provjerio: tlak goriva, visokonaponske kablove, svjećice, bobinu, ulazni napon na bobinu, propuštanje na usinom kolektoru i t.d. Na taj način bi točno defektirao uzrok zbog kojega ne radi lambda sonda jer sve navedene neispravnosti mogu blokirati rad lambda sonde . Znači da bi se bez ikakve potrebe ugradila nova lambda sonda koja open ne bi radila. Iz ovoga možete izvuči zaključak da se dijagnostika motora radi s brojnim uređajma , instrumentima, alatima, koristi se baza podataka u kojoj postoje karakteristike i mjerne veličine za sve senzore , davaeče, aktuatore. Na kraju savjet u vezi daljnjeg ispitivanja i iznalaženja kvara/kvarova . Redoslijed ispitivanja treba biti : mehanički sustav motora, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, susta dobave zraka u motor, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav za upravljanje motorom, sustav za upravljanje automatskim mjenjačem.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 B4 2,0 E - DOBRO IDE , PUNO TROŠI ?

Datum objave: 19.02.2013 14:52:16
Slika
PITANJE:

poštovanje,kratko i jasno audi b4 95g 20e imao je plin nema ga više,promjenjem maf ulje svjećice ide kao metak radi kao metak troši kao spejs šatl min 20l,sve radi na autu bez greške nema nikakvih pokazatelja da trza da radi nervnomjerno ili bilo šta drugo odalke da krenem hvala

ODGOVOR:

Mogući uzroci povećane potropnje goriva su : mehaničko stanje motora ( faza , kompresija ) , sustav paljenja ( kvaliteta iskre na svjećicama, predpaljenje ) , sustav elektronskog ubrizgavanja ( senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature usisanog zraka, lambda sonda, senzor položaja zaklopke snage, injektori, tlak goriva, EVAP ventil rezervoara, regulator tlaka goriva, električna instalacija motora, kompjutor motora ) .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI PD - PONEKAD JAKO DUGO VERGLA ?

Datum objave: 21.01.2013 07:54:00
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic.Obracam Vam se za savjet i pomoc oko audija A4 1.9tdi 74kw,2002god.Audi je u perfektnom stanju.Ide kao zmaj,na izdivima nema ni malo dima.Na dijagnostici ne pokazuje nikakve greske ali imam problem od pre nekoliko dana sto je poceo da vergla kada pali i to ne uvek vec neko palje je ono sto kazu na pola kljuca bez imalo verglanja a neko vergla.Uvek je palio savrseno cak bolje nego i benzinci.Dohvatis kljuc i kresne kao lud.I sad tako pali ali se pojavljuje i situacija sa verglanjem.Moment ubrizgavanja,sagorijevanje,pumpa visokog pritiska,dizne,sve je u gotovo fabrickom stanju.Vuce uzbrdo kao da idem nizbrdo.Radio sam nekoliko dijagnostika i nikakvih rezultata.On nekad prokine i po par dana pali bez greske a nekad vergla.Uplaim sa verglanjem,gasim,ponovo palim,upali kao lud.Nije bitno da li je hladan i da li je prvo ili 101-vo paljenje.Ja sam perfekcionista i bas odrzavam i cuvam automobil i ovo stanje me bas smara.Predpostavljam da se radi o nekoj sitnici koja ne moze da se vidi na dijagnostici.Jedino sto mi jedan majstor rekao je da vergla kada ima ispod 280 obrtaja na alanseru.Uradio sam rekont alansera,ocistio piksnu,cetkice sredio rotor,ne probijaju mu namotaji struje i proverio sam ga na uredjajima i on je odlican,cak je i akumulator nov.Ali i pored svega sto je kako kazu majstori bez greske on nekad vergla nekad pali onako kako samo on zna a to je savrsenstvo.Kao iskusnom serviseru koji se je sreo sa mnogo mocnijih auta od mog obracam vam se za pomoc i unaprijed se zahvaljujem i pozdravljam Vas.

ODGOVOR:

Moguće je da se kvar ne može otkriti jednostavno i uz pomoć servisno dijagnostičke opreme. U tom slučaju bi trebalo ispitivanje raditi točno u momentu kada motor ne može upaliti. Tada se mogu pratiti svi parametri i kontrolirati pojedine vrijednosti sa pojedinih senzora davača, aktuatora. Isto tako se mogu gladati pojedini padovi napona i broj okretaja radilice. Ovo ispitivanje bi trebao raditi djelatnik servisa koji bi uz svoju stručnost i uz upotrebu svih potrebnih uređaja i pomagala u kritičnom momentu mogao doći do saznanja zbog čega motor ne može upaliti. Alternativa ovakvom ispitivanju je metoda eliminacije grešaka. To znači da se na osnovu predviđanja mijenjaju  ( kratkotrajno ) neki dijelovi i da se na taj način dođe do rezultata.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,9 TDI - NAKON VELIKOG SNIJEGA NE RADI ABS ?

Datum objave: 19.01.2013 18:16:37
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meić, unaprijed sam zahvalan na bilo kakvom savjetu i pomoći s Vaše strane, i želim puno uspjeha u 2013. godini. Sad na problem, vozim Audi A3 8L, 2001g. 1.9tdi 90ks. Prije 2mj. su promijenjeni diskovi (zimmermann) i pločice (ferodo premier), kao i ulje za kočnice. Prije mjesec dana je i zamijenjen akumulator, stavljen je Bosch Silver S5 74ah. Uslijed visoke razine snijega ovih dana počela mi se paliti lampica ABS-a i odmah za njom ESP-a, i imam problema pri kretanju iz prve brzine. Štoviše - odmah pri davanju kontakta, upali se žuta ABS lampica i ostaje upaljena. Što mi je činiti, pošto sam automobil detaljno očistio i nema više nigdje zaglavljenog snijega i leda, bar što vidim golim okom. Postoji li rješenje i resetiranje greške odnosno kakva dijagnostika ovog problema? U vožnji zna biti prilično neugodno jer imam dojam da stražnji kotači blokiraju, ili čak pri naglom kočenju da jedan od kotača zablokira i automobil zanosi.Hvala najljepša.

ODGOVOR:

Kočni sustav i ABS sutav su dva odvojena sustava . To sam spomenuo jer želim reči da uzrok zanošenja vozila nije ABS sutav nego kočni sustav, točnije razlika u sili kočenja na pojedinim kotačima. To znači da najprije treba dovesti u red kočni sustav. Nakon toga se treba baviti sustavom ABS. Moguće je da kvar nije veliki i da je za to kriv veliki snijeg . Uzrok najprije treba tražiti u električnoj instalaciji , konektorima i senzorima ABS-a na kotačima. Tek nakon toga po potrebi ispituje se hidroagregat, unutrašnja elektroinstalacija, procesor ABS-a .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,5 TDI - CRNI DIM I PUNO TROŠI ?

Datum objave: 18.01.2013 12:31:47
Slika
PITANJE:

Postovani, imam problem sa Audijem 100 C4 2.5 Tdi,redni petak. Radi se o tome da puno baca crni dim i povecana potrosnja,a nema mi bas snage, dao sam cititi dizne, sad imaju pritisak 190 bara koliko i pise na njima.Mjerena je kompresija koja iznosi od 25-30,sto je OK po katalogu, ali i nakon svega crni dim i velika potrosnja. Od pet dizni jedna ima nekakvu struju, kad sam je iskljucio, prestao je dimiti ali i dalje trosi vise i snaga je isto slaba kao i sa ukljucenom diznom. Cemu ta dizna sluzi i sta mi je ciniti dalje? E da i gas nekad je normalan na leru a nekad se digne na 1000 obrtaja i radi kao da mu je to ler,znaci ujednaceno. Unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba najprije biti siguran da je mehaničko stanje motora u redu . Naveli ste da je kompresija dobra . Osim toga treba biti dobro i slijedeće što ću navesti : usisni kanali i usisni kolektor bez začepljenja, ispušni sustav bez začepljenja, faza motora bez odstupanja, predpaljenje na visokotlačnoj pumpi dobro podešeno, EGR venti ( ako postoji , ispravan ) . Nakon ovoga treba se baviti slijedećim stvarima : filteri, dobava zraka u motor ( ispravan tlak turbine , ispravan sustav za regulaciju tlaka turbine, ispravna turbina ) . Na kraju ostaje sustav za dobavu goriva u motor a to su : dize, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, visokotlačna pumpa. Električna diza koju ste spomenuli je vrol bitna za regulaciju motora. Ona daje točan impuls kompjutoru motora o položaju GMT . Na osnovu toga kompjutor motora određuje kut predpaljenja i vrijeme kada će dize injektirati gorivo u cilindre. Naglasio bih samo činjenicu da crni dim nastaje kada u motor ulazi prevelika količina goriva a premala količina zraka.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,0 E - KAKO NAJLAKŠE RIJEŠITI PROBLEME S MOTOROM ?

Datum objave: 14.01.2013 18:48:40
Slika
PITANJE:

Dobar dan imam audia 100 2.0E 74kW 1994god, nekad mi u voznji oko 1500 do 2500 o/min sam oduzme gas pa ga primi i onda ga moram prebacit u nizu brzinu da mi se dignu okretaji da radi normalno. to mi se ne desava svaki dan nego jedamput tjedno. drugo pitanje bio auto hladan ili topal nekad nece da upali nego samo alnasuje, pri tom paljenju moram drzati gas na podu da bi upalia i to jedva i kad upali trokira dimi crno i osijeti mi se benzin. rekli su mi da je moguce da je do motorica ler gasa, pa me zanima vaše mišljenje. Hvala.

ODGOVOR:

Problemi koje ste naveli mogu se riješiti . Međutim rješenje treba biti bazirano na ispitivanju i dijagnostici. Druge metode na osnovu slučajnog pogađanja i na osnovu pretpostavki neće dovesti do rezultata. Ovom prilikom mogu navesti što sve treba ispitati i redoslijed ispitivanja. Najprije mehanički sustav motora i to : faza motora, tlakovi kompresije, propuštanje na usinom kolektoru . Nakon toga sustav za dobavu goriva i to : tlak goriva, filter goriva, ispravnost injektora . Zatim pojedine senzore i elektronske davače : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, mjerač mase zraka, potenciometar leptirastog ventila, aktuator minimuma, lambda sonda, senzor radilice, električna instalacija na motoru. Slijedi sustav za stvaranje iskre na svjećicama i to : svjećice, kablovi, razvodna kapa, ravodnik paljenja, podešenost predpaljenja, bobina, ECU centrala motora. Kada bi imali mogućnost obaviti ovakvo ispitivanje, vrlo brzo bi otkrili sve neispravnosti i točno bi znali što treba raditi i što se mora zamijeniti. Na taj način bi potrošili najmanje novaca a Vaše vozilo bi bilo ispravno.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 i. 20V - NE RADI JEDAN CILINDAR

Datum objave: 14.01.2013 10:11:57
Slika
PITANJE:

poštovanje,iman audi a4 1.8 20v,1997god,sa prijedenih 160 000km.problem nastaje kad se nevozi 10 dana.kad se upali ,počme počme radit na 3 cilindra ali ne uvjek.ne troši ulje vuče odlično.hvala

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može raditi na tri cilindra radi slijedćih neispravnosti : svjećica, visokonaponski kabel svjećice, bobina, nečist injektor, propuštanje na jednom od ventila cilindra koji ne radi, loša kompresija, mokra svjećica zbog ulaska male količine rashladne tekućine u cilindar. Provjerite najprije ima li iskre na svjećici i ispravnost injektora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI PD - ŠTO JE S MOTOROM ???

Datum objave: 04.01.2013 10:24:59
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić iz auspuha izlazi bijeli dim i nakon kratkog vremena nakon što sam primjetio upali mi se obavijest da provjerim stanje ulja....motor nije pregrijan bio....taj dan vozena je relacija oko 30km na obilaznici i motor je bio zagrijan na neki 60C....međutim dim sam primjetio neki 6km prije i nego se pojavila obavijest za provjeru ulja....tad stanem....otvorim haubu....odvrnem poklopac....a na poklopcu bijela mast....dakle miješao gorivo i ulje sam čudi me da se baš mast stvorila s obzirom motor nije zagrijan tj. kuhao....dakle najvjerojatnije je otišla turbina no pitam se da li je potrebna generalka motora s obzirom da je ostao bez ulja....no ono što mene zanima jest....da je u auto nasuto 3 litre ulja i upaljen motor....samo što je stojao upaljen u mjestu i 4 puta dao jako lagani gas....ulje je nestalo....pitam se gdje jer nigdje nije procurilo što je oku vidljivo a 3 litre nije malo....međutim ulje je nasuto kako bi provjerio rad motora....motor lijepo radi....nije zapekao....no pitam se da li će preparacije turbine ispraviti kvar.... Srdačan pozdrav, Ps. riječ je o Audi A4 2001 96kW 130ks s Garretovom turbinom....

ODGOVOR:

Nije dobro da sami donosite pojedine zaključke o stanju motora na osnovu Vaših slobodnih procjena . Najbolju stvar koju možete napraviti je da obavite stručni pregled motora . Nakon ispitivanja i pojedinih mjerenja točno se može znati : kakvo je mehaničko stanje motora, na koji način motor troši ulje, kolika je kompresija motora, da li je ispravna brtva glave, da li je ispravan termostat, u kakvom stanju je turbina, koliki je tlak turbine. Nakon svega toga znati ćete cijenu popravka i moći ćete donijeti odluku što treba napraviti .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,5 TDI ALLROAD - MOTOR ODJEDNOM NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 31.12.2012 13:59:11
Slika
PITANJE:

Poštovani gos. Meić.Imam problem sa paljenjem navedeni automobil je audi A6 Allroad 2.5 tdi 132 kw 01 god.problem mi se dogodio neki dan,navečer sam normalno došao autom kuči i sve je bilo ok,sljedeče jutro auto više ne pali,vergla kao da nema goriva,provjerio sam dovod goriva,grijače sve ok.skinuo sam lajtunge sa dizni i čini mi se da slabo baca gorivo,kad začepim lajtung prstom nema nikakvog pritiska,imate kakvu ideju št da radim.hvala

ODGOVOR:

Kod ovoga vozila ne možete nešto puno napraviti bez servisne logistike i dijagnostike . Moguće neispravnosti su : akumulator , elektropokretač ( veliki pad napona prilikom startanja ) , sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer, ključ, elektromagnetska antena , kontakt brava ) , zrak u sustavu goriva, relej dobavne pumpe, senzor radilice, električna instalacija motora, visokotlačna pumpa, ECU centrala , mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 1,9 TDI - POVEĆANI LERGAS ?

Datum objave: 29.12.2012 18:52:30
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine! Imam audi b4 1.9 tdi...problem ler gasa.svaki put kad upalim bio topal ili hladan digne obrtaje na 1050 okretaja nakon 10 min ih spusti na 900,jedino kad je topal kad upalim digne obrtaje na 900 pa nakon 10 sekundi opet ih digne na 1050....gdje da tražim problem,koji bi mogo bit uzrok ovome...Dali je uzrok u lošoj boš pumpi ili je problem u senzoru kojem...kompresija je loša,ali kad bi napravio poštenu generalku motora dal bi se to popravilo ili bi ostalo isto... Hvala !!

ODGOVOR:

Motor može imati povećani broj okretaja na leru zbog slijedećih mogućih neispravnosti : senzor temperature motora, senzor pedale gasa, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, dize, solenoid vremena ubrizgavanja goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, ECU centrala motora . Nemojte ništa mijenjati dok dijagnostikom točno ne defektirate neispravnost .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 3,0 TDI - BIJELI DIM NA AUSPUHU ?

Datum objave: 27.11.2012 18:20:48
Slika
PITANJE:

Postovani,malo sam prolistao forum i procitao dosta dobrih odgovora pa sam vas i ja odlucio nesto upitati. Imam Audi a6 3,0 tdi 2006 kad stojim u koloni vise od 10-ak minuta ponce lagano pusiti bijel dim,dok stojim on pusi kad pocnem voziti zapusi malo vise i prestane. Na diagnozi nije pokazao nista injektori rade u dopustenoj granici(-45 do +2,99)meni pokazuju -05. Hvala Popic

ODGOVOR:

Ako pretežno vozite u gradskoj vožnji moguće je da se aktivira postupak regeneracije DPF ( diesel particular filter ) filtera . U gradskoj vožnji u DPF filteru se nakupi mnogo nećistoća i djelomično začepi DPF filter . Kada se to dogodi kompjutor motora aktivira postupak čišćenja DPF filtera . Vi možete jedino pratiti da li nestaje rashladna tekućina . Ako rashladna tekućina nestaje , dim koji vidite može biti vodena para od antifriza koji ulazi u cilindar . I još jedan detalj . Ako je dim koji ste spomenuli bijelo plave boje i ako ima miris po gorivu , tada uzrok mogu biti dize . Ako Vam je sve što sam naveo komplicirano i nerazumljivo , zatražite da Vaše vozilo pregleda pravi stručnjak .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,9 TDI - GUBI SE RASHLADNA TEKUĆINA ?

Datum objave: 07.11.2012 08:46:57
Slika
PITANJE:

Poštovani ! Imam problem sa Audijem a3 2004 god 1.9 tdi,auto otprilike svakih 100 km izgubi rashladnu tekucinu ali uvijek do iste granice u posudi kad se i upali upozoravajuca lampica.Nakon toga voda se vise ne gubi koliko god vozio. I sad se pojavio novi problem kazaljka koja pokazuje temperaturu vode rijetko kad se podigne a ventilator na hladnjaku radi cijelo vrijeme. Zanima me dali se radi o nekom ozbiljnijem kvaru. Hvala !

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može gubiti rashladnu tekućinu a da to ne mora biti nikakav ozbiljan kvar . Najčešći uzroci su : čep ekspanzione posude, propuštanje na cijevima rashladnog sustava, propuštanje na brtvama, propuštanje na hladnjaku, propuštanje na pumpi za vodu . Pažljivim gledanjem i ispitivanjem pod tlakom , moguće je otkriti mjesto propuštanja . Ozbiljniji kvar bi bio ako je uzrok brtva glave motora ili sama glava motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,8 i. - MOTOR MI TRZA KOD 100 KM/H ?

Datum objave: 28.10.2012 10:37:11
Slika
PITANJE:

GOSPODINE MEIĆ IMAM PROBLEM S AUDIJEM 80 1.8I MONOPOINT UBRIZGAVANJEM DOGAĐA MI SE SLJEDEĆE DOK VOZIM 100KMh AUTO MI ZATRZAJE KADA VOZIM PREKO 100 SMIRI SE TO SE DOGAĐA I U PRAZNOM HODU MOTORA PRI DODAVANJU I ZADRŽAVANU PAPUČICE GASA PRI ODREĐENIM OBRTAJIMA MOTORA UZ LAGANO PUCANJE KROZ ISPUŠNU CIJEV {LAGANO IZBIJANJE ZRAKA} UNAPRIJED HVALA

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije provjerite : fazu motora, predpaljenje, propuštanje na usisnom kolektoru, kompresiju motora, senzor temperature motora, senzor temperature usisanog zraka, senzor opložaja leptirastog ventila, injektor, tlak goriva, regulator tlaka goriva, probijanje visokog napona, kablove, bobinu , razvodnik paljenja , ECU centralu .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 3,0 i. - KOLIKO KOŠTA SERVIS ?

Datum objave: 24.10.2012 18:01:56
Slika
PITANJE:

Postovani, pronasao sam vasu stranicu na internetu i jako sam zadovoljan sa savjetima i vasim smjernicama ka uklanjanju kvarova. Moje pitanje je: namjeravam kupiti Audi A6 3,0-Q 2001 god. 210tkm. ugradjen plin. Koliko bi mogao doci veliki servis (remeni, natezaci i sl.), kako mogu provjeriti dizne dali su uredu (osim odlaskom u neki servis) i ima li nesto posebno na sto trebam obracati paznju. Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Kada kupite vozilo koje je staro 11 godina i koje ima sigurno više od 210.000 km , tada treba obaviti veliki servis vozila i otkloniti sve neispravnosti . Spisak potrebnih dijelova može se znati tek nakon probne vožnje, nakon pregleda vozila na servisnoj dizalici, provjerom mehaničkog stanja motora, testom ispušnih plinova, provjerom memorije grešaka . Takav kvalitetan pregled možete dobiti u nekim servisima . Tada ćete znati što sve treba od dijelova . Kada budete znali koje dijelove trebate , možete i sami provjeriti njihovu cijenu . Trebate samo znati slovnu oznaku motora i broj šasije vozila . Osobno tekve preglede radim često u svom servisu i tada nije problem napraviti troškovnik materijala i radova .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,8 T - ZABRINJAVAJUĆI BIJELI DIM ?

Datum objave: 17.10.2012 10:15:34
Slika
PITANJE:

pozdrav imam audia a3 1.8 t 110 kw 1997 god 193 000 km danas mi se desilo da kada sam kretao sa raskrsnice vidjeo sam iza sebe da je ostao oblak bijelo-sivog dima ( kao zimi kad upalite auto) u voznji nema nista nikakvi dimova i sl nema promjene u snazi. i nakon 15 min sam stao i krenuo u nazad opet se pojavio ali brzo ispari nije da ostaje dugo u zraku. poslije sat dva sam opet upalio auto i nije bilo nicega ni traga pokusao sam i naglo ubrzati u 2. oj brzini nista dodao sam par puta gas u leru nista samo u tragu jednom je izaslo malo tamnog jedva primjetno al je vec bio na 4000-5000 obrtaja. sto bi moglo biti? I da primjetio sam da se to pojavi kad se spustam niz nizbrdicu sa pustenim gasom i stanem na raskrsnici i kad trebam krenut onda se desi da izbaci taj dim al ne puno ( kao da se negdje napuni u nekoj komori pa onda izbaci) .inace se ne pojavljuje cesto 1-2 puta tjedno.auto je kupljen prije 3 tjedna i prodavac mi je rekao da on nije nikada nije popravljao ni imao problema sa turbinom. auto je bilo na tehnicom prije 7 dana i rekli su da je sve ok i prolazi sve eko testove.

ODGOVOR:

Prilikom vožnje niz nizbrdicu u ispušnom sustavu se može kumulirati vodena para ili mala količina uljnih kapljica .  Spomenuta količina vodene pare ili uljnih kapljica prilikom ubrzanja izlazi iz ispušnog sustava . Mala količina ulja može dospijeti u ispušni sustav preko vodilica ventila . Vodena para može dospijeti u auspuh kao produkt izgaranja benzinskog goriva ili ulaskom male količine rashladnog sredstava u cilindar . Ako Vas navedena pojava zabrinjava obavite test motora i defektirajte spomenutu pojavu .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 B4 1,9 TDI - MOTOR LOŠE RADI NA SREDNJEM BROJU OKRETAJA ?

Datum objave: 26.09.2012 20:35:44
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, čuo sam i pročitao sve najbolje o Vama i vašem znanju i stručnosti pa bih Vas molio da mi pomognete. Imam Audi 80 b4 1.9 TDI 1995 god. Auto mirno radi na leru i dobro ubrzava u svim brzinam. Problem se pojavljuje u petoj brzini i to samo u području između 2200 i 2400 okretaja naime tada auto trza i trese prilično jako, prije 2200 i poslije 2400 okretaja auto radi normalno i mirno. Filteri zraka i nafte su promjenjen ali se ništa nije poboljšalo. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru i želim Vam mnogo uspijeha u daljnjem radu.

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba obaviti ispitivanje mehaničkog sustava motora, ispitivanje sustava za dobavu goriva , ispitivanje sustava za upravljanje motorom . Moguće neispravnosti su : mehanička istrošenja na klipnom mehanizmu, istrošenja na ventilima , nečistoća u usisnom kolektoru, djelomično začepljenje auspuha, EGR ventil, filteri, podešenost predpaljenja , senzor temperature motora, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja na visokotlačnoj pumpi, dize, visokotlačna pumpa, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI PD - MOTOR TRZA KADA SE ZAGRIJE ?

Datum objave: 31.08.2012 07:52:33
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, prije svega bih Vam cestitao na entuzijazmu sa kojim odrzavate ovaj sajt. Pregledao sam sva pitanja i odgovore vezane za audi program i nisam uspio naci nista vezano za problem koji imam, te Vam i pisem u nadi da cete mi moci ukazati na moguce rjesenje problema. Posjedujem AUDI A4, 1.9TDI 130KW, 2002.god. Prilikom paljenja se ponasa "normalno", medjutim vec nakon par sati voznje, zaustavim li se pred semaforom pa pokusam krenuti, pocinje podrhtavanje (pretpostavljam motora), nekad je blaze a nekad i prilicno izrazeno i neprijatno. Kada auto prenoci, ujutro pri polasku se opet ponasa "normalno", pa onda nakon sat-dva vremena pocinje sa podrhtavanjem prilikom kretanja iz mjesta. Napominjem da nakon kretanja i prilikom voznje nema nikakvih problema. Hvala Vam na izdvojenom vremenu.

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu podrhtavanje može nastati radi neispravnosti spojke ili radi lošeg rada motora . Kvar je najlakše otkriti kada u momentu kada se to događa . Ako se to događa radi spojke , obično se radi o dotrajalosti potisne ploče, lamele ili zamašnjaka. Ukoliko je uzrok motor , mogući uzroci su : zrak u sustavu goriva, dobavna pupa, dize, pojedini senzori motora, EGR ventil, sustav za regulaciju tlaka turbie, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, visokotlačna pumpa, kompjutor motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,8 i - ZAŠO NEMA SNAGE ?

Datum objave: 29.08.2012 12:17:55
Slika
PITANJE:

pozdrav imam problem sa audijem a6 1999 2.8l problem sa autom je vuca kompljuter pokaziva da je se u redu a u i dalje ne vuce hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti radi kojih motor nema snage su : faza motora, kompresija, mehaničko stanje motora, loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona , bobina, tlak goriva, injektori, regulator tlaka goriva, mjerač mase zraka, ECT senzor, MAP senzor, IAT senzor, EGR ventil, TPS senzor, senzor radilice, senzor bregaste osovine, EVAP ventil rezervoara, ECU centrala . Ispitajte sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,4 i. - KADA SE UGRIJE TEŠKO PALI ?

Datum objave: 25.08.2012 11:31:18
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu ja posjedujem Audi A6 sa benzin moorom 2,4 ccm,Moj problem je kad mi se auto ugrije i kad ga ugasim sve ok,ali kad hocu ponovo da ga upalim poslije pola sata vise vergla i teze pali,pogotovo kad su vani visoke temperature i kad je auto na suncu van garaze ujutro palim bez problema.Vozio sam ga u servis na kopijutor i nema gresaka i majstor kaze da je sve ok neznam sta da radim to me toliko nervira molio bi vas da mi date svoje misljenje unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Vaše vozilo treba odvesti u servis koji zna obaviti kompletnu dijagnostiku motora , otkriti kvar i otkloniti kvar . Dijagnostika pomoću kompjutora nije ništa naročito i tako se može otkriti samo mali broj kvarova. Dijagnoszilu i ispitivanje je najbolje raditi kada motor ne pali . Tada ili nema iskre na svjećicama ili nema goriva na injektorima . To bi značilo da treba ispitati pojedinačno sve komponente sustava za stvaranje iskre na svjećicama i sve komponente elektronskog sustava ubrizgavanja . Na taj način sigurno i točno će se otkriti kvar .

na vrh Povratak na vrh