Danas je: 14.02.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI 80 B4 1,9 TDI - MOTOR LOŠE RADI NA SREDNJEM BROJU OKRETAJA ?

Datum objave: 26.09.2012 20:35:44
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, čuo sam i pročitao sve najbolje o Vama i vašem znanju i stručnosti pa bih Vas molio da mi pomognete. Imam Audi 80 b4 1.9 TDI 1995 god. Auto mirno radi na leru i dobro ubrzava u svim brzinam. Problem se pojavljuje u petoj brzini i to samo u području između 2200 i 2400 okretaja naime tada auto trza i trese prilično jako, prije 2200 i poslije 2400 okretaja auto radi normalno i mirno. Filteri zraka i nafte su promjenjen ali se ništa nije poboljšalo. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru i želim Vam mnogo uspijeha u daljnjem radu.

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba obaviti ispitivanje mehaničkog sustava motora, ispitivanje sustava za dobavu goriva , ispitivanje sustava za upravljanje motorom . Moguće neispravnosti su : mehanička istrošenja na klipnom mehanizmu, istrošenja na ventilima , nečistoća u usisnom kolektoru, djelomično začepljenje auspuha, EGR ventil, filteri, podešenost predpaljenja , senzor temperature motora, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja na visokotlačnoj pumpi, dize, visokotlačna pumpa, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI PD - MOTOR TRZA KADA SE ZAGRIJE ?

Datum objave: 31.08.2012 07:52:33
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, prije svega bih Vam cestitao na entuzijazmu sa kojim odrzavate ovaj sajt. Pregledao sam sva pitanja i odgovore vezane za audi program i nisam uspio naci nista vezano za problem koji imam, te Vam i pisem u nadi da cete mi moci ukazati na moguce rjesenje problema. Posjedujem AUDI A4, 1.9TDI 130KW, 2002.god. Prilikom paljenja se ponasa "normalno", medjutim vec nakon par sati voznje, zaustavim li se pred semaforom pa pokusam krenuti, pocinje podrhtavanje (pretpostavljam motora), nekad je blaze a nekad i prilicno izrazeno i neprijatno. Kada auto prenoci, ujutro pri polasku se opet ponasa "normalno", pa onda nakon sat-dva vremena pocinje sa podrhtavanjem prilikom kretanja iz mjesta. Napominjem da nakon kretanja i prilikom voznje nema nikakvih problema. Hvala Vam na izdvojenom vremenu.

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu podrhtavanje može nastati radi neispravnosti spojke ili radi lošeg rada motora . Kvar je najlakše otkriti kada u momentu kada se to događa . Ako se to događa radi spojke , obično se radi o dotrajalosti potisne ploče, lamele ili zamašnjaka. Ukoliko je uzrok motor , mogući uzroci su : zrak u sustavu goriva, dobavna pupa, dize, pojedini senzori motora, EGR ventil, sustav za regulaciju tlaka turbie, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, visokotlačna pumpa, kompjutor motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,8 i - ZAŠO NEMA SNAGE ?

Datum objave: 29.08.2012 12:17:55
Slika
PITANJE:

pozdrav imam problem sa audijem a6 1999 2.8l problem sa autom je vuca kompljuter pokaziva da je se u redu a u i dalje ne vuce hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti radi kojih motor nema snage su : faza motora, kompresija, mehaničko stanje motora, loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona , bobina, tlak goriva, injektori, regulator tlaka goriva, mjerač mase zraka, ECT senzor, MAP senzor, IAT senzor, EGR ventil, TPS senzor, senzor radilice, senzor bregaste osovine, EVAP ventil rezervoara, ECU centrala . Ispitajte sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,4 i. - KADA SE UGRIJE TEŠKO PALI ?

Datum objave: 25.08.2012 11:31:18
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu ja posjedujem Audi A6 sa benzin moorom 2,4 ccm,Moj problem je kad mi se auto ugrije i kad ga ugasim sve ok,ali kad hocu ponovo da ga upalim poslije pola sata vise vergla i teze pali,pogotovo kad su vani visoke temperature i kad je auto na suncu van garaze ujutro palim bez problema.Vozio sam ga u servis na kopijutor i nema gresaka i majstor kaze da je sve ok neznam sta da radim to me toliko nervira molio bi vas da mi date svoje misljenje unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Vaše vozilo treba odvesti u servis koji zna obaviti kompletnu dijagnostiku motora , otkriti kvar i otkloniti kvar . Dijagnostika pomoću kompjutora nije ništa naročito i tako se može otkriti samo mali broj kvarova. Dijagnoszilu i ispitivanje je najbolje raditi kada motor ne pali . Tada ili nema iskre na svjećicama ili nema goriva na injektorima . To bi značilo da treba ispitati pojedinačno sve komponente sustava za stvaranje iskre na svjećicama i sve komponente elektronskog sustava ubrizgavanja . Na taj način sigurno i točno će se otkriti kvar .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,5 TDI AUTOMATIC - ŠTO PREGLEDATI PRIJE KUPNJE VOZILA ?

Datum objave: 11.08.2012 19:27:41
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine meić, molim vas da mi odgovorite na pitanje o kvaliteti AUDIJA A4 2.5tdi ( 160 konja ), automatski mjenjač, 2002 godište, 180000km da li se islati kupiti taj auto, kakva je kvaliteta toga motora, koje su mu mane, na što treba pripaziti kod kupnje toga auta? kakav je automatski mjenjač na automobilu?

ODGOVOR:

Kada bi kupovali novo vozilo ili relativno novo , tada bih odmah rekao da kupite navedeno vozilo . Međutim vozilo koje je staro 10 godina i za koje se ne zna koliko ima kilometara to je rizik . Razlog je vrlo složeni motor , čiji popravak može koštati više nego cijelo vozilo . Isto to Važi i za automatski mjenjač . Inače samo voztilo je vrlo kvalitetno kao i svi sklopovi vozila bez iznimke . Kada se kupuje takvo vozilo onda treba obaviti detaljen i stručni pregled motora , automatskog mjenjača i ostalil vitalnih sklopova . Takav pregled traje jedan dan i teško da će prodavač pristati da se obavi takva ekspertiza .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI - ULJE ZA MJENJAČ MI JE PRESKUPO ?

Datum objave: 05.08.2012 13:24:00
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Imam audi A4 1,9 tdi 1997. g. sa manualnim mjenjačem. Promjenio bih ulje u mjenjaču. Prvo sam htio staviti mineralno ulje shell spirax 85, ali sam dobio savjet da bi u mjenjač mog auta trebao staviti sintetičko ulje shell spirax 75w-90 jer je rjeđe od mineralnog, pa se navodno zimi lakše šalta. To je ulje znatno skuplje od mineralnog, pa me zanima da li bi bilo dobro staviti sintetičko MOBIL 75w-80? Dosta je povoljnije od shell-a a isto tako je sintetičko, i slične je gradacije. Hvala

ODGOVOR:

Vi štedite tamo gdje ne treba . Da li znate da loše i neodgovarajuće ulje može izazvati ozbiljan kvar mjenjača . Da li znate da jedan zupčanik mjenjača može koštati više od 1.000,- kn , da li znate da je običan popravak mjenjača ( demontaža, revizij, popravak , montaža )  preko 3.000,- kn . Na kraju da li znatre da se ulje u mjenjaču mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine . Odgovarajuće ulje za mjenjač je 75W90 Syntetic .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,6 TD - KAKO NAJLAKŠE ZAMIJENITI ZADNJI SEMERING RADILICE ?

Datum objave: 06.07.2012 21:23:25
Slika
PITANJE:

Audi 80,1.6 TD,91.god.Pređeno 400 000 km,curi ulje iz semeringa na radilici.Kako ga najlakše zamijeniti?Hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Podignite vozilo na servisnu dizalicu ili ga stavite na servisni kanal , demontirajte prednje kotače, otpustite matice na homokinetičkim zglobovima, odspojite vilice ovjesa od nosača kučišta ležaja kotača, odvijte vijeke na prirubnicama poluosovina, skinite poluosovine, odspojite birač brzina, skinite plus klemu akumulatora, skinite elektropokretač, demontirajte nosač mjenjača, skinite sve vijke koji drže mjenjač uz motor, izvadite mjenjač . Sada možete demontirati spojku ( kuplung ) , nakon toga demontirajte i zamašnjak . Kada ste i to napravili , pred Vama se ukazao zadnji semering radilice u svoj svojoj realnosti . Pažljivo izvadite iz ležišta stari semering , očistite dosjed, ugradite novi semering bez da ga oštetite . Postupak montaže ide obrnutim redoslijedom .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - RIZIČNO PRANJE MOTORA ?

Datum objave: 01.06.2012 08:55:18
Slika
PITANJE:

poetovani gospodine imam problem ako vas smijem pitati!? danas sam oprao motor i nakon toga mi auto ne zeli upaliti rijec je o audiu a4 96 godina 74 kw. kada sam ga nakon pranja htio upaliti on se ne zeli ni javitri zanaci vergla ali nikakvo javljanje pa sto bi to moglo biti molio bih vas da mi pojasnite i kazete . unaprijed hvala

ODGOVOR:

Svako pranje motora je vrlo opasno i riskantno , osobito ako ga ne radi stručna osoba . Voda i vlaga ulaze u brojne konektore i kontakate na kojima nastaje oksidacija i veliki pad napona . To može imati za posljedicu i oštećenje kompjutora motora u nekim slučajevima . U ovom Vašem slučaju je bitno da obavite sušenje i čišćenje svih konektora na motoru i oko motora ( najbolje komprimiranim zrakom i sprejom za čišćenje električnih kontakata ) . Kada sve obavite temeljito i dobro motor Vašega vozila bi trebao upaliti . Ako želite još dataljnije , možete me nazvati na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 - HLAĐENJE KABINE ?

Datum objave: 21.05.2012 21:28:00
Slika
PITANJE:

Dobar dan Sve pohvale za besplatne savjete i na strucno misljenje. Naime imam pitanje vezano za Audija A6 2005 godina u vezi klime uredjaja. Kada klimu upalim npr 18 c ili 0 c u sredini konzole puse hladan zrak a sa strana i ispod mi puse skroz vruc zrak ? sta bi to moglo biti dali klapne ili senzori ili nesto trece. Hvala puno i nadam se na pomoci.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu najprije bi trebalo ispitati : količinu plina u sustavu, gornji tlak plina, donji tlak plina, dehidrator, ekspanzioni ventil . Tek nakon toga  po potrebi može se provjeriti : zaklopke za usmjeravanje zraka, aktuatore za otvaranje zaklopki , komande grijanja-hlađenja .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI PD - KADA SE ZAGRIJE IZGUBI SNAGU . POMOĆ ???

Datum objave: 14.05.2012 17:12:36
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic,pisem vam treci put i do sad ste mi pomogli pa se nadam da ce te i sad, radi se o Audi A4 sline 2002.god 19 tdi PD 130kw.170 000 na satu, radi se o tome da auto dok je hladno kad ga upalim i kad provozam vuce kao lud dok mu temp neporaste ured na 9o, a poslje toga nece nikako nemogu ga nabit vise od 100, jednostavno nece papucica od gasa do poda a samo moze u voznji do 3500 obrtaja, pa kad ga ugasim i ostane 20 minuta opet hoce normalno da vuce pa opet u voznji izgubi snagu pa sve tako, nekad mu u volzni dode da normalno vuce, pa izgubi snagu na par minuta pa opet povuce. vozio sam ga na diagnostiku pokazalo mu da nije na nesto zredu na papucici od gas ato sam promjenio u ovlastenom servisu, pa mi je pokazalo da nije isti neki pritisak na diznama pa mi je i to promjenjeno i sad opet isto se desava, sad vise nejavlja nikavu gresku ali mi se to desava, majstor mi je gledo turbinu na moj zahtjevi cistio je ali opet ist, pa neznam sta bi moglo biti, postoji li neki filter sporski ili tako nesto, ili nesto drugo so bi mi mi rekli da pokusam odradit. hvala jos jedno i ndam se da ce te mi pomoci unapred hvala.

ODGOVOR:

Motor Vašeg vozila može izgubiti snagu radi brojnih razloga a to su : nečist rezervoar za gorivo, filteri, senzor pedale gasa, EGR ventil, solenoid EGR ventila, mjerač mase zraka, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, senzor radilice, električna instalacija motora, ventil za rasterećenje turbine Wastegate, sustav za regulaciju turbine, dobavna pumpa, dize , ECU centrala motora . Osnovni zadatak stručne osobe je da se bavi Vašim vozilom i da svojom stručnošću, vještinom i spretnošću otkrije kvar i uz Vašu suglasnost otkloni kvar . Nekada je to vrlo zahtijevno ali se voljom i zalaganjem može sve riješiti . Nadam se da će tako biti i u ovom Vašem slučaju .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI PD - PRIMJETIO SAM DA MOTOR GUBI SNAGU ?

Datum objave: 11.05.2012 11:50:55
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, imam Audi A4 (B7) godina 2006, 1,9 TDI, 85 KW. Prije nekog vremena mu je otišao EGR ventil koji je zamijenjen. Međutim nakon nekog vremena sam primjetio da mi auto gubi snagu na većim brzinama npr. oko 100 km/h. Kada ga ugasim i ponovo upalim vuče normalno. Moram napomenuti da ga 90% vremena vozim po gradu i malom brzinom pa sam jedva i primjetio ovaj nedostatak. Takođe želim napomenuti da nekada kada radi na leru "drhti". Molim vas za vaše mišljenje o čemu se radi. Takođe me zanima koja je normalna potrošnja ulja na ovom autu. Lijep pozdrav Nedeljko

ODGOVOR:

Najčešći uzroci radi kojih motor nema snage su : filteri, senzor pedale gasa, dize, EGR ventil, senzor tlaka turbine, ventil za rasterećenje turbine, sustav za regulaciju tlaka turbine, mjerač mase zraka, senzor pedale kočnice, senzor temperature goriva, ECT senzor, električna instalacija motora, dobavna pumpa . Prije bilo kakvog zahvata treba najprije ispitati sve što sam nabrojio .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 B5 1,6 i. - MOTOR TEŽE PALI ?

Datum objave: 15.04.2012 16:59:57
Slika
PITANJE:

Poštovani, najprije se iskreno zahvaljujem na dosadašnjim savjetima i nesebičnoj pomoći. Na svojem vozilu Audi A4 B5 1997.god motor 1.6i ADP imam slijedeci problem: auto na paljenju duže "vergla", te ne pali uvijek "na zub" (nije do alternatora ili akumulatora), već sve češće i češće treba nekoliko sekundi da bi upalio. U slučaju kada kod paljenja vergla, kada upali, osjeti se izraziti miris benzina i na auspuhu jače dimi bijeli dim. Miris benzina je izrazit dakle svaki puta kada na paljenju vergla, te se miris osjeti i nekoliko minuta dok je auto u leru. Čini mi se (nisam potpuno siguran) da je do problema sa paljenjem i kasnije dimljenja došlo nakon što su čišćene benzinske diznice na vozilu. auto je uredno održavan na redovnim servisima, te je nedavno mijenjano: visko na ventilatoru hladnjaka, svjećice, kablovi svjećica, termo-prekidač na glavi motora, čišćen i dijagnostički podešavan leptir gasa, itd. Imate li kakav savjet ili uputu kako točno utvrditi razlog kvara i što je za provjeriti i učiniti?

ODGOVOR:

Motor može teže paliti radi nekoliko razloga i to : loša iskra na svjećicama ili izostanak iskre na svjećicama, premala količina goriva na injektorima, izostanak goriva na injektorima, mehaničko stanje motora . Najbrži način je da u momentu kada motor ne pali utvrdite da li je uzrok iskra na svjećicama ili količina goriva na injektorima . Ako je iskra na svječicama loša , ispitivajte dalje sustav paljenja . Ako je iskra na svjećicama dobra ispitivajte sve komponente sustava ubrizgavanja . Uz to provjerite i vrijeme ubrizgavanja goriva ( kod hladnog motora to treba biti oko 15 ms ( mili sekundi ) . Ako je dobro i jedno i drugo ispitajte mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A8 4,2 i. - MOTOR SE GASI ?

Datum objave: 11.04.2012 22:58:34
Slika
PITANJE:

Imam Audi A8,god.1996,motor4,2 benzinac sa tiptronik mjenjačem i problem sa gašenjem motora pri kočenju.Naime,kad kočim i auto se zaustavi,vrlo često se motor ugasi,kao kod ručnog mjenjača kad ne pritisnete spojku. Dijagnostika je pokazala kvar stop prekidača te sam promijenio oba prekidača na pedali kočnice i to 2 puta ali uzalud.Također sam promijenio i glavni kočioni cilindar sa servom i ventil ler gasa ;bez uspijeha.Obišao sam sve majstore u Zadru i nitko ne zna rješenje.

ODGOVOR:

Niste bili u servisu koji se može s uspijehom baviti problemima na Vašem vozilu i zato to još niste riješili problem gašenja motora. Na Vašem vozilu treba obaviti slijedeća ispitivanja : mehanički sustav motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav za upravljanje motorom, sustav za upravljanje mjenjačem . Ovoga časa ne bi koristilo ako bi Vam nabrojio trideset i više mogućih uzroka .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2.0 i. - NE UKLJUČUJE SE ČOK ?

Datum objave: 02.04.2012 14:28:41
Slika
PITANJE:

Pozdrav Imam problem sa Audijem A4/98god/benzin. Kad je vani hladno čak i ispod nule, gotovo da se ne uključuje čok, vidljivo je po tome što mu broj okretaja na ler gasu tek neznatno dolazi do tisuću (inače na ler gasu kad je zagrijan radi na cca 950 okretaja), dakle gotovo da nema razlike u broju okretaja hladnog motora i onda kad je zagrijan na radnu temperaturu. Suprotnost tome, vani je temperatura 24 stupnja u plusu, auto čitav dan stoji na suncu, upalim ga a on izgleda uključi čok, jer mu je broj okretaja oko 1200-1300 dok se malo ne ugrije. Što bi bio uzrok ove očite zamjene situacije u kojoj treba raditi automatski čok? Nema nikakve logike da na -5 stupnjeva čok ne radi, dok na +24 podigne znatno broj okretaja. Bio sam kod nekoliko majstora, niti jedan nije riješio problem. Promijenili su mi neki davač temperature koji se nalazi na usisnoj grani, međutim ništa se nije promijenilo u radu motora. Test motora pokazuje da nema memoriranih grešaka. Zahvalan sam za bilo kakav savjet. Pozdrav

ODGOVOR:

Vaše vozilo nema čok, nego broj okretaja dok je motor hladan regulira  kompjutor motora. Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor položaja leptirastog ventila, elektronski modul leptirastog ventila, propuštanje na usinom kolektoru, senzor apsolutnog tlaka zraka, senzor temperature usisanog zraka, regulator tlaka goriva, električna instalacija motora, upravljački kompjutor motora ECU . Naposrednim uvidom i ispitivanjem navedenih komponenata može se otkriti i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,6 i. - PARA ISPOD HAUBE ?

Datum objave: 22.03.2012 18:22:37
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine Meicu.Nadam se da mi mozete pomoci.Imam audi a3 1.6 2001 god.Posle krace vozne od 10 km primetio sam paru koja izlazi iz haube ,kad sam otvorio haubu video sam da je rashladnu tecnost izbacio na posudu za rash. tec. ,tada je izgubio oko 1,5 lit koju sam dolio.Da napomenem da je temperatura bila oko 92 sto je iranije tako drzao, termostat je otvorio, nima mesanja sa ulem, zamenio sam cep koji je bio ostecen isada imam sledeci problem temperatura je normalna, nivo rashladne tecnosti se vrlo malo povecava posle voznje mozda nekih 5-6 mm medjutim kada polako odvrcem cep odmah posle vozne(auto je ugasen) tecnost naglo raste u posudi da imam osecaj da ne zatvorim da bi izbacio sigurno dosta tecnosti da li je normalno da ima toliki pritisak u sistemu

ODGOVOR:

Kada je motor zagrijan ne smijete otvartai čep ekspanzione posude jer je rashladni sustav pod tlakom . Važno je slijedeće : ako u vožnji temperatura motora ne prelazi 95°C , ako motor ne izbacuje rashladnu tekućinu na čep, ako na auspuhu nema bijelog dima , motor Vašega vozila je ispravan .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,8 i. - PUNO TROŠI ?

Datum objave: 19.03.2012 19:22:12
Slika
PITANJE:

Dobar dan, imam problem sa audijem 80 jaje 90 godina 1.8i! Problem je sa potrosnjom goriva i sa čok nekada se upali i odradi normalno a nekada se upali i neugasi se po dva-tri dana nekada se neplai nikako? Kako da otklonim kvar?

ODGOVOR:

Sami nećete moći otkloniti kvar jer za to nemate uvjete , potrebnu servisno dijagnostilčku opremu ni znanje. Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, lambda sonda, mjerač mase zraka, senzor položaja zaklopke snage, probijanje visokog napona , loša iskra na svjećicama, tlak goriva, injektori, električna instalacija motora, mehaničke neispravnosti motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,8 S - PROBLEM S RADOM MOTORA ?

Datum objave: 18.03.2012 22:42:35
Slika
PITANJE:

Imam audi 80 , 1989, 1.8 obicni karburator---Naime imam problem sa radom motora,ugradjen mu je plin u Splitu,majstor ga je nastimao na kompjuteru a rad motora na plin je ustimao tako sto je probusio karburator tako da se moze ustimati smjesa plin-zrak. Na ler-u radi na plinu i benzinu odlicno ali dok je bio kod automehanicara za ustimavanje ( spajanje na istrumente),majstor mi je rekao da ima problem sa motorom i da ga ne moze rijesiti a to je kad mu doda gas tek nakon par sekundi dobije snagu motor,znaci kao da ne proradi odmah,u voznji se pokazao lijen bez neke snage slicno dizel motoru,-- kompresija mu je izmjerena i odlicna je,svjecice i kablovi zamjenjeni,finger zamijenjen. Snagu mu je moguce dobiti kada se podesi da ima vecu potrosnju struje odn.goriva ????

ODGOVOR:

Ne možete očekivati da Vaše vozilo radi dobro na plin ako nije ispravan benzinski sustav . To znači da najprije treba otkloniti sve greške tako da motor odlično radi na benzin , tek nakon toga se može raditi i podešavati plinski sustav. Zato najprije ispitajte i obavite potrebne popravke na : mehaničkom sustavu motora, na sustavu za stvaranje iskre na svjećicana, na sustavu dobave goriva ( uključujući i karburator .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 2,0 TDI - KOLIKO ĆE TRAJATI ?

Datum objave: 18.03.2012 12:42:41
Slika
PITANJE:

Postovani g.Meic,imam audi a3 2,0 tdi iz 2004 g,auto ima 210000 km,mijenjao sam dvije dizne do sada,zanima me koliko taj motor moze izdrzati kilometara i na koliko ode kvacilo i zamasnjak? Dali ga je bolje prodati ili voziti? Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Ne postoji mogućnost da na osnovu ničega i bez ikakvog ispitivanja i uvida na vozilu netko odgovori na Vaše pitanje : " Koliko će trajati motor ? " . Dakle na Vašem vozilu treba obaviti pregled mehaničkog stanje motora i obaviti ispitivanje diza i visokotlačne pumpe . Opčenito se može reći , ako je vozilo redovito i KVALITETNO servisirano da može dugo voziti i trajati ( više od 350.000 km ) . Zamašnjak i spojka kod nekoga traju koliko i vozilo a kod nekoga ne traje ni 50.000 km , najviše ovisi o stilu vožnje i pažljivosti vozača.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,5 TDI TIPTRONIC - PROBLEM S PALJENJEM ?

Datum objave: 12.03.2012 09:57:34
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam problem sa paljenjem na svom Audi-u A6 (2.5 TDI V6,Tiptronic, 150 ks, 98. godište sa prijeđenih 195000 km).Prije nekoliko dana, automobil je počeo teže paliti nakon dužeg stajanja, a nekada nakon samo 2-3 sata. Dva puta sam morao paliti i preko kablova, a od danas ga nemogu upaliti nikako, odnosno "vergla" u prazno kao da nema goriva iako je spremnik pun.Unaprijed se zahvaljujem na Vašem odgovoru!Pozdrav!

ODGOVOR:

Najprije treba ispitati ispravnost akumulatora i elektropokretača , radi mogućeg velikog pada napona prilikom startanja motora . Ako je s time sve u redu ispituju se dalje slijedeći dijelovi i sklopovi : filteri, prisutnost zraka u gorivu, faza motora, kontrolni modul grijača, senzor temperature motora, relej grijača, niskotlačna dobavna pumpa, regulator količine goriva, dize, EGR ventil, mehaničko stanje motora, senzor položaja visokotlačne pumpe, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

VW ili AUDI - ŠTO JE BOLJE ?

Datum objave: 07.03.2012 08:28:35
Slika
PITANJE:

Pratim vas duze vreme i mogu vam reci da ste za svaku pohvalu,jednom reciju svaka vam cast.Imao bih neko pitanje za vas jer mislim da sve veliki strucnjak.Planiram da promenim auto ali imam dilemu izmedju VW Pasata ili Audi A6 mislim na dizelase.Kupio bih model 2007 ili 2008 sa nekih 100.000-130.000 kilometara sa motorom 2.0 TDI sa 103kw (140ps),oba motora se udradjuju u VW i AUDI,cuo sam razne price o tim motorima neki kazu da su dobri a neki kazu da su se lose pokazali i da postoje motori sa BOSCH i SIMENS elektronikom a da su ovi sa BOSCH elektronikom puno bolji i da se retko kvare.Interesuje me po vasem misljenju kakvi su motori 2.0 TDI,koliko mogu preci bez neke vece intervencije,dali su kvalitetni i izdrzljivi i o cemu se mora voditi racuna pui kupovini.Auto cu kupiti u Austriji tako da ce biti uredno servisiran i sa originalnom kilometrzom. Unapred vam hvala i primite punp pozdrava!

ODGOVOR:

Obadva automobila su kvalitetna ali je AUDI ipak kvalitetniji . Zato je i  njegova cijena veća . Ako možete izaberite motor koji ima Bosch elektroniku i dize . Uz redovito servisiranje motori mogu dugo trajati, iako je to nezahvalno prognozirati jer se kvara i potpuno nova vozila , to može biti oko 300.000 km . Prije kupnje obavite stručni pregled vozila ( kompresija, eko test, klima uređaj , podvozje, upravljački mehanizam, opče stanje vozila ) .

na vrh Povratak na vrh