Danas je: 31.05.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI A8 4,2 i. - MOTOR SE GASI ?

Datum objave: 11.04.2012 22:58:34
Slika
PITANJE:

Imam Audi A8,god.1996,motor4,2 benzinac sa tiptronik mjenjačem i problem sa gašenjem motora pri kočenju.Naime,kad kočim i auto se zaustavi,vrlo često se motor ugasi,kao kod ručnog mjenjača kad ne pritisnete spojku. Dijagnostika je pokazala kvar stop prekidača te sam promijenio oba prekidača na pedali kočnice i to 2 puta ali uzalud.Također sam promijenio i glavni kočioni cilindar sa servom i ventil ler gasa ;bez uspijeha.Obišao sam sve majstore u Zadru i nitko ne zna rješenje.

ODGOVOR:

Niste bili u servisu koji se može s uspijehom baviti problemima na Vašem vozilu i zato to još niste riješili problem gašenja motora. Na Vašem vozilu treba obaviti slijedeća ispitivanja : mehanički sustav motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav za upravljanje motorom, sustav za upravljanje mjenjačem . Ovoga časa ne bi koristilo ako bi Vam nabrojio trideset i više mogućih uzroka .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2.0 i. - NE UKLJUČUJE SE ČOK ?

Datum objave: 02.04.2012 14:28:41
Slika
PITANJE:

Pozdrav Imam problem sa Audijem A4/98god/benzin. Kad je vani hladno čak i ispod nule, gotovo da se ne uključuje čok, vidljivo je po tome što mu broj okretaja na ler gasu tek neznatno dolazi do tisuću (inače na ler gasu kad je zagrijan radi na cca 950 okretaja), dakle gotovo da nema razlike u broju okretaja hladnog motora i onda kad je zagrijan na radnu temperaturu. Suprotnost tome, vani je temperatura 24 stupnja u plusu, auto čitav dan stoji na suncu, upalim ga a on izgleda uključi čok, jer mu je broj okretaja oko 1200-1300 dok se malo ne ugrije. Što bi bio uzrok ove očite zamjene situacije u kojoj treba raditi automatski čok? Nema nikakve logike da na -5 stupnjeva čok ne radi, dok na +24 podigne znatno broj okretaja. Bio sam kod nekoliko majstora, niti jedan nije riješio problem. Promijenili su mi neki davač temperature koji se nalazi na usisnoj grani, međutim ništa se nije promijenilo u radu motora. Test motora pokazuje da nema memoriranih grešaka. Zahvalan sam za bilo kakav savjet. Pozdrav

ODGOVOR:

Vaše vozilo nema čok, nego broj okretaja dok je motor hladan regulira  kompjutor motora. Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor položaja leptirastog ventila, elektronski modul leptirastog ventila, propuštanje na usinom kolektoru, senzor apsolutnog tlaka zraka, senzor temperature usisanog zraka, regulator tlaka goriva, električna instalacija motora, upravljački kompjutor motora ECU . Naposrednim uvidom i ispitivanjem navedenih komponenata može se otkriti i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,6 i. - PARA ISPOD HAUBE ?

Datum objave: 22.03.2012 18:22:37
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine Meicu.Nadam se da mi mozete pomoci.Imam audi a3 1.6 2001 god.Posle krace vozne od 10 km primetio sam paru koja izlazi iz haube ,kad sam otvorio haubu video sam da je rashladnu tecnost izbacio na posudu za rash. tec. ,tada je izgubio oko 1,5 lit koju sam dolio.Da napomenem da je temperatura bila oko 92 sto je iranije tako drzao, termostat je otvorio, nima mesanja sa ulem, zamenio sam cep koji je bio ostecen isada imam sledeci problem temperatura je normalna, nivo rashladne tecnosti se vrlo malo povecava posle voznje mozda nekih 5-6 mm medjutim kada polako odvrcem cep odmah posle vozne(auto je ugasen) tecnost naglo raste u posudi da imam osecaj da ne zatvorim da bi izbacio sigurno dosta tecnosti da li je normalno da ima toliki pritisak u sistemu

ODGOVOR:

Kada je motor zagrijan ne smijete otvartai čep ekspanzione posude jer je rashladni sustav pod tlakom . Važno je slijedeće : ako u vožnji temperatura motora ne prelazi 95°C , ako motor ne izbacuje rashladnu tekućinu na čep, ako na auspuhu nema bijelog dima , motor Vašega vozila je ispravan .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,8 i. - PUNO TROŠI ?

Datum objave: 19.03.2012 19:22:12
Slika
PITANJE:

Dobar dan, imam problem sa audijem 80 jaje 90 godina 1.8i! Problem je sa potrosnjom goriva i sa čok nekada se upali i odradi normalno a nekada se upali i neugasi se po dva-tri dana nekada se neplai nikako? Kako da otklonim kvar?

ODGOVOR:

Sami nećete moći otkloniti kvar jer za to nemate uvjete , potrebnu servisno dijagnostilčku opremu ni znanje. Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, lambda sonda, mjerač mase zraka, senzor položaja zaklopke snage, probijanje visokog napona , loša iskra na svjećicama, tlak goriva, injektori, električna instalacija motora, mehaničke neispravnosti motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,8 S - PROBLEM S RADOM MOTORA ?

Datum objave: 18.03.2012 22:42:35
Slika
PITANJE:

Imam audi 80 , 1989, 1.8 obicni karburator---Naime imam problem sa radom motora,ugradjen mu je plin u Splitu,majstor ga je nastimao na kompjuteru a rad motora na plin je ustimao tako sto je probusio karburator tako da se moze ustimati smjesa plin-zrak. Na ler-u radi na plinu i benzinu odlicno ali dok je bio kod automehanicara za ustimavanje ( spajanje na istrumente),majstor mi je rekao da ima problem sa motorom i da ga ne moze rijesiti a to je kad mu doda gas tek nakon par sekundi dobije snagu motor,znaci kao da ne proradi odmah,u voznji se pokazao lijen bez neke snage slicno dizel motoru,-- kompresija mu je izmjerena i odlicna je,svjecice i kablovi zamjenjeni,finger zamijenjen. Snagu mu je moguce dobiti kada se podesi da ima vecu potrosnju struje odn.goriva ????

ODGOVOR:

Ne možete očekivati da Vaše vozilo radi dobro na plin ako nije ispravan benzinski sustav . To znači da najprije treba otkloniti sve greške tako da motor odlično radi na benzin , tek nakon toga se može raditi i podešavati plinski sustav. Zato najprije ispitajte i obavite potrebne popravke na : mehaničkom sustavu motora, na sustavu za stvaranje iskre na svjećicana, na sustavu dobave goriva ( uključujući i karburator .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 2,0 TDI - KOLIKO ĆE TRAJATI ?

Datum objave: 18.03.2012 12:42:41
Slika
PITANJE:

Postovani g.Meic,imam audi a3 2,0 tdi iz 2004 g,auto ima 210000 km,mijenjao sam dvije dizne do sada,zanima me koliko taj motor moze izdrzati kilometara i na koliko ode kvacilo i zamasnjak? Dali ga je bolje prodati ili voziti? Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Ne postoji mogućnost da na osnovu ničega i bez ikakvog ispitivanja i uvida na vozilu netko odgovori na Vaše pitanje : " Koliko će trajati motor ? " . Dakle na Vašem vozilu treba obaviti pregled mehaničkog stanje motora i obaviti ispitivanje diza i visokotlačne pumpe . Opčenito se može reći , ako je vozilo redovito i KVALITETNO servisirano da može dugo voziti i trajati ( više od 350.000 km ) . Zamašnjak i spojka kod nekoga traju koliko i vozilo a kod nekoga ne traje ni 50.000 km , najviše ovisi o stilu vožnje i pažljivosti vozača.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,5 TDI TIPTRONIC - PROBLEM S PALJENJEM ?

Datum objave: 12.03.2012 09:57:34
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam problem sa paljenjem na svom Audi-u A6 (2.5 TDI V6,Tiptronic, 150 ks, 98. godište sa prijeđenih 195000 km).Prije nekoliko dana, automobil je počeo teže paliti nakon dužeg stajanja, a nekada nakon samo 2-3 sata. Dva puta sam morao paliti i preko kablova, a od danas ga nemogu upaliti nikako, odnosno "vergla" u prazno kao da nema goriva iako je spremnik pun.Unaprijed se zahvaljujem na Vašem odgovoru!Pozdrav!

ODGOVOR:

Najprije treba ispitati ispravnost akumulatora i elektropokretača , radi mogućeg velikog pada napona prilikom startanja motora . Ako je s time sve u redu ispituju se dalje slijedeći dijelovi i sklopovi : filteri, prisutnost zraka u gorivu, faza motora, kontrolni modul grijača, senzor temperature motora, relej grijača, niskotlačna dobavna pumpa, regulator količine goriva, dize, EGR ventil, mehaničko stanje motora, senzor položaja visokotlačne pumpe, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

VW ili AUDI - ŠTO JE BOLJE ?

Datum objave: 07.03.2012 08:28:35
Slika
PITANJE:

Pratim vas duze vreme i mogu vam reci da ste za svaku pohvalu,jednom reciju svaka vam cast.Imao bih neko pitanje za vas jer mislim da sve veliki strucnjak.Planiram da promenim auto ali imam dilemu izmedju VW Pasata ili Audi A6 mislim na dizelase.Kupio bih model 2007 ili 2008 sa nekih 100.000-130.000 kilometara sa motorom 2.0 TDI sa 103kw (140ps),oba motora se udradjuju u VW i AUDI,cuo sam razne price o tim motorima neki kazu da su dobri a neki kazu da su se lose pokazali i da postoje motori sa BOSCH i SIMENS elektronikom a da su ovi sa BOSCH elektronikom puno bolji i da se retko kvare.Interesuje me po vasem misljenju kakvi su motori 2.0 TDI,koliko mogu preci bez neke vece intervencije,dali su kvalitetni i izdrzljivi i o cemu se mora voditi racuna pui kupovini.Auto cu kupiti u Austriji tako da ce biti uredno servisiran i sa originalnom kilometrzom. Unapred vam hvala i primite punp pozdrava!

ODGOVOR:

Obadva automobila su kvalitetna ali je AUDI ipak kvalitetniji . Zato je i  njegova cijena veća . Ako možete izaberite motor koji ima Bosch elektroniku i dize . Uz redovito servisiranje motori mogu dugo trajati, iako je to nezahvalno prognozirati jer se kvara i potpuno nova vozila , to može biti oko 300.000 km . Prije kupnje obavite stručni pregled vozila ( kompresija, eko test, klima uređaj , podvozje, upravljački mehanizam, opče stanje vozila ) .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 TD - NE RADI KM SAT ?

Datum objave: 29.02.2012 12:35:58
Slika
PITANJE:

Prelistah sva pitanja o audiju i niko nije imao problem kao ja, znaci iamm audi 80 1,6 tdi 89 god, ne broji mi kilometar sad, brzinu kretanaj pokazuje ispravno, sonda(senzor)koji se nalazi na dole na motoru ima na sebi 2 stopice a na utikacu su 3 stopice s tim da sam ih provjerio i na dvije nema napon a na jednoj ima napon, i to bas ona koja nema stopicu na sondi. to je tako od kad je auto kod mene vec par godina. majstori mi kazu da trazim sondu sa tri stopice medjutim nema takve za kupiti. moje pitanje je sledece. da li na sondu dolazi napon da premostim na utikacu jednu stopicu? neki kazu da je mozda sat ne ispravan, kako to provjeriti, pogledao sam i sam mehanizam je ispravan, tj taj neki famozni zupcanik nije ostecen. kako rjesiti kvar ne pokazivanja? lijep pozdrav

ODGOVOR:

Ako na instrument ploči radi brzinomjer ( pokazivač brzine ) i ako ne radi brojač prevaljenog puta ( brojač prevaljenih kilometara ) , neispravan je kilometar sat . Dijelovi kilometar sata se ne mogu nabaviti pojedinačno . Nabavlja se kompletan instrument . Znači kvar možete riješiti ako nabavite spomenuti instrument  za prikaz brzine i za prikaz pređenih kilometara.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,6 i. - PALI SE GREŠKA MOTORA ?

Datum objave: 27.02.2012 19:27:54
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine nadam se da ce te mi odgovoriti na pitanje i unapred hvala. Imam audi a3 16 2001.g.problem je sledeci nekoliko puta mi se pali greska motor elektronik dva puta sam vozio auto u servisu gde su gresku brisali dijagnostikom i tom prilikom dijagnostika nije pokazivala nikakav problem i posle toga mi se dva puta palila ali je sad sam auto posle nekog vremena ugasi. Greska se pali u toku voznje i tada auto normalno radi nikakvu promenu ne primetim.Da li mozete da mi pomognete nasta da obratim paznju. Jos jednom hvala.

ODGOVOR:

Grešku koja se više puta pojavila na Vašem vozilu ne možete otkloniti na način da je izbrišete iz memorije računala . To bi bilo kao da Vam prokišnjava krov a Vi samo obrišete vodu s poda umjesto da zamijenite crijep . Tako vam je i s Vašim vozilom , grešku treba defektirati i otkloniti . Kada kažem otkloniti to može značiti , zamijeniti ili doraditi neispravan dio . Vi osobno ne možete na ništa obratiti pažnju ali može servis . Stručna osoba servisa će dijagnostikom, mjerenjem, osobnim znanjem i iskustvom , defektirati kvar i nakon toga predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,5 TDI QUATTRO - PUNO TROŠI , TEŠKO PALI ?

Datum objave: 23.02.2012 22:37:11
Slika
PITANJE:

pozdrav uvazena gospodo,imam problam kod Audi A6 2.5TDI Quatro ima potrosnju 15 litara i ima problem sa jutarnjim palenjem dugo vergla i u vise slucajeva i neupali.Auto nema starta do 2000 obrtaja. Ja sam skidao pumpu pregledao je Boshista zamjenio set gumica u njoj i opet isto,dizne su isto uredu.pumpu sam ugradio na -3,5 stepeni.Neznam sta vise da mu radim, stoga bio bih vam zahvalan na savijetu.

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila je vrlo složen i zahtijevan . Nije moguće bez stručnog znaja i odgovarajuće servisno dijagnostičke opreme otkriti a nakon toga i otkloniti pojedine kvarove. Navesti ću moguće neispravnosti : mehaničko stanje motora , filteri, senzor pedale gasa, MAF senzor, regulacioni ventil turbine, sustav za regulaciju tlaka turbine, turbina, MAP senzor, EGR ventil, začepljenje auspuha, regulator količine goriva, senzor položaja pumpe, visokotlačna pumpa, ECT senzor, CKP senzor, električna instalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,8 S - PROBLEMI S MOTOROM , IZGUBI SNAGU ?

Datum objave: 18.02.2012 16:13:13
Slika
PITANJE:

Dobar dan poštovani gospodine,imam problema sa vozilom AUDI 80 1,8 S jaje,55kw,1760 cm/3,1989 god.U vožnji ponekad neprimi nakratko gas,vozeči uz uspon duže vremena, vozilo zna da stane,izgubi snagu,na izduvnu cijev crn dim pri davanju gasa u mjestu i na kraji se desi da neče da upali.Kad malo stane,ohladi normalno se ponaša kao da ništa nije bilo.Neki dan u gradu stao i neče da upali,na svečice ne baca iskru,u razvodnik lagano udarin nekig metalom,vozilo upali ,kao da ništa nije bilo.Odah sam zamjenio razvodnik,vozilo testirao na kraćoj relaciji 15 km.Primjetio sam da pri davanju i oduzimanju gasa ima neki prelaz,kao da vozilo odma neprimi gas nakratko.Uz uspon magistralnom cestom sam se kretao nekih 6 km i ništa nisam primjetio negativno na vozilu. Prijatelju,neznam trebam li još išta poduzimat na vozilu. Pozdrav....!

ODGOVOR:

Prema vašem detaljnom opisu mogu postojati više mogućih neispravnosti . Zato ću navesti po redu što treba ispitati a to su : mehanički uzroci motora ( faza motora, kompresija, prirubnica karburatora, brtva usisne grane ) . sustav dobave goriva ( nečist karburator, neispravan karburator ) , sustav paljenja ( ispravnost razvodnika paljenja, senzor radilice, visokonaponski kablovi, svjećice, razvodna kapa, rotor, električn ainstalacija motora, točno podešen kut predpaljenja ) . Pregledajte sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,6 i. - LOŠE RADI NA BENZIN I NA PLIN ?

Datum objave: 18.02.2012 14:08:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam audi a4 1.6 95 godište sa ugrađenim plinom. Imam problem da mi divlja gas.Čok mu se sam od sebe pali pa kad prijeđem 2500 obrtaja on se digne na 3500 i jedino da ga ugasim moram stisniti gas da prijeđe 5000 obrtaja i onda počne padati gas ali s time da puca na auspuh tj. zbog nedovoljnog izgaranja se dešava. Tako mi i u vožnji puca i divlja i na plin i na benzin. Očistili smo zaklopku gasa sa motoričem ler gasa. Spojio sam ga na kompjuter obrisao sam 14 grešaka koje je imao radio je dobro jedan dan i opet ponovo ista prića. Promjenio sam mu i indikator temerature ni to nije pomoglo. Pitanje je što bi još moglo uzrokovati te probleme?

ODGOVOR:

Sada kada ste obrisali greške s memorije računala ponovo očitajte snimljene greške . Ali za razliku od prije očitane greške nemojte brisati nego obavite zamijenu ili doradu neispravnih dijelova . Uglavnom morate postići da su sve greške sustava ubrizgavanja , sustava paljenja i mehaničkog sustava motora otklonjene . Tada će motor dobro raditi i na benzin i na plin .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI PD - PUNO TROŠI PO GRADU ?

Datum objave: 13.02.2012 17:02:51
Slika
PITANJE:

Lijepi pozdrav.Imam problem s prevelikom potrošnjom goriva,radi se o A4,TDI,96Kw.2003g.Naime,gradska potrošnja,kraće relacije(4,5 km.)troši oko 12-13 litara,a na otvorenoj cesti troši normalno, oko 7-7,5 lit.Motor normalno pali,ne troši ulje,ubrzava normalno,kompesija na sva 4 cilindra je oko 29,30,filteri novi,senzor protoka zraka novi,termostat u redu,tlak turbine normalan ali on po gradu i dalje jednostavno puno troši.Zadnje mjerenje potrošnje bilo je 10 lit. - 75 pređenih km. po gradu.Molim Vas vas stručno mišljenje,te da li je taj problem moguće riješiti kod vas?Hvala unaprijed na odgovoru...

ODGOVOR:

Ako bi išli normirati potrošnju goriva u bilo koji VAG servis , tada bi se test potrošnje goriva radio na točno propisani način . Motor bi morao biti zagrijan na radnu temperaturu, cesta bi morala biti suha , broj okretaja motora točno određen , ventilator grijača smije raditi samo u prvoj brzini, pojedini grijači moraju biti isključeni ( stakla , sjedala ) ,  vožnja u četvrtom ili petom stupnju prijenosa, vanjska temperatura iznad +5 °C . Na taj način bi i Vama potrošnja goriva bila manja . Isto tako bi potrošnja kroz grad mogla biti iznatno veća ( vožnja stani-kreni, korištenje svih potrošača, dugo stajanje na brojnim semaforima, klizav kolnik ) . Osim navedenog na potrošnju utječu i slijedeći objektivni faktori : mehaničko stanje motora, stanje guma, kočnice, stanje diza, stanje upravljačkog sustava motora, djelomično začepljenje usisnih kanala, djelomično začepljenje auspuha, stanje i učinak turbine . Prema Vašoj subjektivnoj procjeni moguće je da Vam se čini da je na vozilu sve u redu ali ipak nije . Vremanom su nastale promjene i neka istrošenja . Ukoliko ipak smatrate da je potrošnja goriva povećana , možete obaviti test motora, dijagnostiku i ispitivanje diza .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 B4 1,9 TDI - TEŠKO ŠALTA U RIKVERC I PRVU BRZINU ???

Datum objave: 07.02.2012 22:20:16
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine molio bih ako mi možete pomoći oko problema sa mjenjačem koji ide otežano u rikverc a ponekad i u prvu brzinu znam da je spojka hidraulična i u posudi je nedostajalo ulja nadoloisam odgovarajuće ali je problem sa rikvercom idalje prisutan dali je moguće da u samoj gitribi nedostaje ulja i kako se ono provjerava automobil je prešao svega 90000 km radi se o audiju 80 b4 1,9 tdi 1993 g.vozilo je u ekstra sačuvanom stanju prvi sam vlasnik bitno mi je da znam kako se ulje u gitribi provjerava i kako se nadolijeva znam da je kod starih vozila postojao jedan čep koji je bio u nivou ulja pa kad ga ima onda bi se to ulje preljevalo na otvoru vijka a kod ovog tipa neznam način provjere i nadoljevanja inače auto dobro vuče i nema nikakvog proklizavanja na smoj spojci molim vaš odgovor i ujedno koristim priliku da vam se zahvalim u ime svih nas vozača pišem vam ovo po treći put ali bez odgovora veliki pozdrav vama i vašoj ekipi

ODGOVOR:

Na ovo pitanje sam Vam već odgovorio a sada ću ga staviti i na svoju internet stranicu u rubliku besplatni savjeti . Mjenjač se može otežano šaltati u rikverc i u prvu brzinu radi slijedećih razloga : loše odvajanje komande spojke ( hidraulični cilindri ) , dotrajala spojka, istrošenje na komandama za šaltanje brzina . Ulje u mjenjaču nije uzrok . Na bočnoj strani mjenjača se nalazi kontrolni čep za ulje u mjenjaču ( imbus 17 ) . Isti takav je na donjoj strani mjenjača za ispuštanje ulja iz mjenjača .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,6 TD - OPET TROŠI ULJE NAKON POPRAVKA ?

Datum objave: 01.02.2012 08:26:55
Slika
PITANJE:

Dobar dan Imam problem sa Audijem 80 1.6 TD 1998 (140000 km),prvi vlasnik.Naime imam problem sa potrošnjom ulja.U međuvremenu smo promijenili karike,gumice ventila ali ostao je isti problem,doduše potrošnja se malo smanjila. Nema nikakvih tragova da gubi ulje u smislu da negdje curi,također i nije da nešto pretjerano dimi. Također mislim da mu ubrzanje nije baš na nivou kao što bi trebalo biti.Pali normalno. Dali postoji mogucnost da je problem sa turbinom,jer neki mehanicari govere da ,neki ne? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje ne tri načina : preko vodilica ventila, preko klipnih prstenova, preko turbine. Pregledom Vašega vozila može se utvrditi kako motor troši ulje . To može provjeriti svaki bolji mehaničar . Na loše ubrzanje mogu utjecati slijedeći faktori : faza motora, podešenost predpaljenja, stanje turbine, tlak turbine, dize, visokotlačna pumpa , kompresija . Od pojedinih nagađanja nećete imati koristi . Napravite test motora i ispitajte sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,0 i. - I NAKON UREĐENJA MOTORA , TROŠI ULJE ?

Datum objave: 31.01.2012 16:33:35
Slika
PITANJE:

poštovanje... Naime posedujem audi a4 2001 godište, 2.0 benzinac već nekih 3 meseca. Od samog početka mi je trošio 1 litar ulja na predjenih 1000 km. Auto sam reklamirao gazdi auto placa koji je pristao da isti servisira. Na autu je zamenio gumice ventila, vodjice, karike i izvršio obradu glave. Nakon toga sam preuzeo auto i od tada sam prešao 2200km ali potrošnja ulja je i dalje 1 litar na 1000 km. Isti mi je rekao da mora da troši ulje 2000-3000 km dok nalegnu karike i dok sve dodje na svoje mesto. Šta dalje da radim šta mi vi predlažete, kakva su vaša iskustva sa ovakvim problemom...Unapred zahvalan.

ODGOVOR:

Klipni prstenovi se mogu mijenjati kada cilindar nije istrošen . Tada se mogu postići rezultati samo sa zamjenom klipnih prstenpva . kada postoji istrošenje na cilindru veće od dozvoljenog klipni prstenovi ne pomažu . Tada treba raditi obradu cilindara i ugraditi nove veće klipove .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI - ZAŠTO SVIJETLE BROJNE LAMPICE ???

Datum objave: 31.01.2012 10:18:59
Slika
PITANJE:

Poštovani imam audi A4 2001 godište 1.9 TDI do sada nisam imao nikakvih problema dok neki dan dosao sam s posla i ostavio auto kao i uvijek do sada bez ikakve greske medjutim ujutro kad sam ga upalio radio je normalno ali je upalio na kontrolnoj tabli sam od sebe da kocnice ne rade (a stavljene su prije nekoliko mj nove) da akumulator ne puni (a novi je) da je rucna povucena ( a spustena je i da svejtla ne rade (naravno rade) i jos da je auto na rezervi (sto nije) i tako to se ne gasi vec danima bio sam kod puno majstora i nitko ne zna sto je pa bih vas zamolio ako mi ikako mozete pomoci . Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : pad napona na pojedinim konektorima električne instalacije, konektori instrument ploče, instrument ploča ( puknuće hladnog lema ) , variranje napona kojega stvara alternator, BSI računalo . Morate pronači servis koji može rješavati i ovakve kvarove . Ako ne uspijete mi se možemo pozabaviti Vašim vozilom .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 T QUATTRO - PUNO RADA BEZ REZULTATA ?

Datum objave: 29.01.2012 14:24:26
Slika
PITANJE:

Postovanje!Problem 1.8T Audi A4 Quattro Imam problem koji pokusavam rijesit vec pola godine...kad sam tek kupio auto bila je upaljena zuta lampica(greska)...Otisao sam u servis i pokazalo da je Senzor na bregastoj osovini..Majstor mi je preporucio da neradim nista dok nebudem uradio veliki servis...Nakon toga je uradjen veliki servis i sve je promijenjeno...Opet lampica gori i pokaziva istu gresku..Auto dobro vuce,lijepo rad i pali dobro.Nakon toga plavo bijeli dim se pokazao i majstori rekli da bih blo pozeljno generalku uradit.rastavili motor sve uredu..karike,gumice,klipovi,radilica sve ok.kao novo..ja opet promijenim gumice,karike,lezajeve..sastavili opet dimi..na kraju kazu da je turbina..promijenili turbinu novu..sve ok ali auto tesko pali i opet ista lampa gori..i na kraju otjeram u Audi servis i oni nisu otkrili kvar..Sve uredu,elektronika,motor,sve provjerili ali ja jos kvar nisam otkrio..Znaci nekad upali isprve,nekad nece iz 5-6 puta..I kad palim ponekad puca iz uaspuha...Molim pomoc ako ikako moze...Neznam vise sta da radim...Hvala vam puno

ODGOVOR:

Na žalost Vi ste imali dva puta lošu sreću da niste naišli na servis koji bi kvalitetno obavio pregled vozila , utvrdio i otkrio neispravnosti i točno predložio rješenje . Nakon toga kontrolna lampica motora ne bi više svijetlila . Lampica motora se može paliti radi , mehaničkih nedostataka motora, radi elektronskog sustava goriva, radi sustava za stvaranje iskre za svjećice, radi sustava za upravljanje motorom . Nakon svega opet mogu reći da bih na Vašem vozilu ispitao sve sustave koje sam naveo i nakon toga bih mogao predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A8 4,2 i. - ZAŠTO NE PRIMA GAS ?

Datum objave: 21.01.2012 18:10:19
Slika
PITANJE:

Postovani gos.Mejicu. Posedujem automobil audi a8 i imao bih par pitanja. Kada je auto hladan upali bez problema ali mu nesmem pipnuti gas,radi 30sekc.i ugasi se upalim ga ponovo i on isto radi,pokusa da se ugasi i od jednom primi gas,kada je topao radi bez problema.Mora raditi u mestu jedno 5min da bih krenuo- Isto tako nema snage kao da ga nesto gusi,kada m u mestu dam gas prima do 7000 obrtaja a u voynji jedva 3000 obrtaja. Jos jedno pitanje menjao sam mu kocnice i diskove i na dig.satu m stoji da su mi bremse lose i lampa od abs-a,kako da se ugase. U napred hvala.Kojic.

ODGOVOR:

Vaše vozilo nije baš jednostavno po funkciji i složenosti . Radi toga je potreban stručan pristup i servisna logistika. Navesti ću što sve treba u ovom slučaju ispitati : tlak goriva, količinu goriva, injektore, filtere, senzor temperature motora, senzor položaja zaklopke snage, mjerač protoka zraka, senzor tlaka zraka, senzor pedale gasa, senzor radilice, lambda sonde, senzor brzine vozila, električnu instalaciju motora, ECU centralu . Kontrolnu lampu od ABS - a ne možete ugasiti dok ne otklonite kvar na sustavu ABS-a . Ako su kočnice stvarno loše provjerite još jednom što ste ugradili i kako ste obavili ugradnju navedenih dijelova . Po potrebi provjerite i ostale dijelove kočnog sustava.

na vrh Povratak na vrh