Danas je: 01.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI 80 B4 1,9 TDI - TEŠKO ŠALTA U RIKVERC I PRVU BRZINU ???

Datum objave: 07.02.2012 22:20:16
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine molio bih ako mi možete pomoći oko problema sa mjenjačem koji ide otežano u rikverc a ponekad i u prvu brzinu znam da je spojka hidraulična i u posudi je nedostajalo ulja nadoloisam odgovarajuće ali je problem sa rikvercom idalje prisutan dali je moguće da u samoj gitribi nedostaje ulja i kako se ono provjerava automobil je prešao svega 90000 km radi se o audiju 80 b4 1,9 tdi 1993 g.vozilo je u ekstra sačuvanom stanju prvi sam vlasnik bitno mi je da znam kako se ulje u gitribi provjerava i kako se nadolijeva znam da je kod starih vozila postojao jedan čep koji je bio u nivou ulja pa kad ga ima onda bi se to ulje preljevalo na otvoru vijka a kod ovog tipa neznam način provjere i nadoljevanja inače auto dobro vuče i nema nikakvog proklizavanja na smoj spojci molim vaš odgovor i ujedno koristim priliku da vam se zahvalim u ime svih nas vozača pišem vam ovo po treći put ali bez odgovora veliki pozdrav vama i vašoj ekipi

ODGOVOR:

Na ovo pitanje sam Vam već odgovorio a sada ću ga staviti i na svoju internet stranicu u rubliku besplatni savjeti . Mjenjač se može otežano šaltati u rikverc i u prvu brzinu radi slijedećih razloga : loše odvajanje komande spojke ( hidraulični cilindri ) , dotrajala spojka, istrošenje na komandama za šaltanje brzina . Ulje u mjenjaču nije uzrok . Na bočnoj strani mjenjača se nalazi kontrolni čep za ulje u mjenjaču ( imbus 17 ) . Isti takav je na donjoj strani mjenjača za ispuštanje ulja iz mjenjača .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,6 TD - OPET TROŠI ULJE NAKON POPRAVKA ?

Datum objave: 01.02.2012 08:26:55
Slika
PITANJE:

Dobar dan Imam problem sa Audijem 80 1.6 TD 1998 (140000 km),prvi vlasnik.Naime imam problem sa potrošnjom ulja.U međuvremenu smo promijenili karike,gumice ventila ali ostao je isti problem,doduše potrošnja se malo smanjila. Nema nikakvih tragova da gubi ulje u smislu da negdje curi,također i nije da nešto pretjerano dimi. Također mislim da mu ubrzanje nije baš na nivou kao što bi trebalo biti.Pali normalno. Dali postoji mogucnost da je problem sa turbinom,jer neki mehanicari govere da ,neki ne? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje ne tri načina : preko vodilica ventila, preko klipnih prstenova, preko turbine. Pregledom Vašega vozila može se utvrditi kako motor troši ulje . To može provjeriti svaki bolji mehaničar . Na loše ubrzanje mogu utjecati slijedeći faktori : faza motora, podešenost predpaljenja, stanje turbine, tlak turbine, dize, visokotlačna pumpa , kompresija . Od pojedinih nagađanja nećete imati koristi . Napravite test motora i ispitajte sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,0 i. - I NAKON UREĐENJA MOTORA , TROŠI ULJE ?

Datum objave: 31.01.2012 16:33:35
Slika
PITANJE:

poštovanje... Naime posedujem audi a4 2001 godište, 2.0 benzinac već nekih 3 meseca. Od samog početka mi je trošio 1 litar ulja na predjenih 1000 km. Auto sam reklamirao gazdi auto placa koji je pristao da isti servisira. Na autu je zamenio gumice ventila, vodjice, karike i izvršio obradu glave. Nakon toga sam preuzeo auto i od tada sam prešao 2200km ali potrošnja ulja je i dalje 1 litar na 1000 km. Isti mi je rekao da mora da troši ulje 2000-3000 km dok nalegnu karike i dok sve dodje na svoje mesto. Šta dalje da radim šta mi vi predlažete, kakva su vaša iskustva sa ovakvim problemom...Unapred zahvalan.

ODGOVOR:

Klipni prstenovi se mogu mijenjati kada cilindar nije istrošen . Tada se mogu postići rezultati samo sa zamjenom klipnih prstenpva . kada postoji istrošenje na cilindru veće od dozvoljenog klipni prstenovi ne pomažu . Tada treba raditi obradu cilindara i ugraditi nove veće klipove .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI - ZAŠTO SVIJETLE BROJNE LAMPICE ???

Datum objave: 31.01.2012 10:18:59
Slika
PITANJE:

Poštovani imam audi A4 2001 godište 1.9 TDI do sada nisam imao nikakvih problema dok neki dan dosao sam s posla i ostavio auto kao i uvijek do sada bez ikakve greske medjutim ujutro kad sam ga upalio radio je normalno ali je upalio na kontrolnoj tabli sam od sebe da kocnice ne rade (a stavljene su prije nekoliko mj nove) da akumulator ne puni (a novi je) da je rucna povucena ( a spustena je i da svejtla ne rade (naravno rade) i jos da je auto na rezervi (sto nije) i tako to se ne gasi vec danima bio sam kod puno majstora i nitko ne zna sto je pa bih vas zamolio ako mi ikako mozete pomoci . Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : pad napona na pojedinim konektorima električne instalacije, konektori instrument ploče, instrument ploča ( puknuće hladnog lema ) , variranje napona kojega stvara alternator, BSI računalo . Morate pronači servis koji može rješavati i ovakve kvarove . Ako ne uspijete mi se možemo pozabaviti Vašim vozilom .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 T QUATTRO - PUNO RADA BEZ REZULTATA ?

Datum objave: 29.01.2012 14:24:26
Slika
PITANJE:

Postovanje!Problem 1.8T Audi A4 Quattro Imam problem koji pokusavam rijesit vec pola godine...kad sam tek kupio auto bila je upaljena zuta lampica(greska)...Otisao sam u servis i pokazalo da je Senzor na bregastoj osovini..Majstor mi je preporucio da neradim nista dok nebudem uradio veliki servis...Nakon toga je uradjen veliki servis i sve je promijenjeno...Opet lampica gori i pokaziva istu gresku..Auto dobro vuce,lijepo rad i pali dobro.Nakon toga plavo bijeli dim se pokazao i majstori rekli da bih blo pozeljno generalku uradit.rastavili motor sve uredu..karike,gumice,klipovi,radilica sve ok.kao novo..ja opet promijenim gumice,karike,lezajeve..sastavili opet dimi..na kraju kazu da je turbina..promijenili turbinu novu..sve ok ali auto tesko pali i opet ista lampa gori..i na kraju otjeram u Audi servis i oni nisu otkrili kvar..Sve uredu,elektronika,motor,sve provjerili ali ja jos kvar nisam otkrio..Znaci nekad upali isprve,nekad nece iz 5-6 puta..I kad palim ponekad puca iz uaspuha...Molim pomoc ako ikako moze...Neznam vise sta da radim...Hvala vam puno

ODGOVOR:

Na žalost Vi ste imali dva puta lošu sreću da niste naišli na servis koji bi kvalitetno obavio pregled vozila , utvrdio i otkrio neispravnosti i točno predložio rješenje . Nakon toga kontrolna lampica motora ne bi više svijetlila . Lampica motora se može paliti radi , mehaničkih nedostataka motora, radi elektronskog sustava goriva, radi sustava za stvaranje iskre za svjećice, radi sustava za upravljanje motorom . Nakon svega opet mogu reći da bih na Vašem vozilu ispitao sve sustave koje sam naveo i nakon toga bih mogao predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A8 4,2 i. - ZAŠTO NE PRIMA GAS ?

Datum objave: 21.01.2012 18:10:19
Slika
PITANJE:

Postovani gos.Mejicu. Posedujem automobil audi a8 i imao bih par pitanja. Kada je auto hladan upali bez problema ali mu nesmem pipnuti gas,radi 30sekc.i ugasi se upalim ga ponovo i on isto radi,pokusa da se ugasi i od jednom primi gas,kada je topao radi bez problema.Mora raditi u mestu jedno 5min da bih krenuo- Isto tako nema snage kao da ga nesto gusi,kada m u mestu dam gas prima do 7000 obrtaja a u voynji jedva 3000 obrtaja. Jos jedno pitanje menjao sam mu kocnice i diskove i na dig.satu m stoji da su mi bremse lose i lampa od abs-a,kako da se ugase. U napred hvala.Kojic.

ODGOVOR:

Vaše vozilo nije baš jednostavno po funkciji i složenosti . Radi toga je potreban stručan pristup i servisna logistika. Navesti ću što sve treba u ovom slučaju ispitati : tlak goriva, količinu goriva, injektore, filtere, senzor temperature motora, senzor položaja zaklopke snage, mjerač protoka zraka, senzor tlaka zraka, senzor pedale gasa, senzor radilice, lambda sonde, senzor brzine vozila, električnu instalaciju motora, ECU centralu . Kontrolnu lampu od ABS - a ne možete ugasiti dok ne otklonite kvar na sustavu ABS-a . Ako su kočnice stvarno loše provjerite još jednom što ste ugradili i kako ste obavili ugradnju navedenih dijelova . Po potrebi provjerite i ostale dijelove kočnog sustava.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,6 TD - BOČNO TROŠENJE ZUPČASTOG REMENA ?

Datum objave: 17.01.2012 10:02:01
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI, IMAM AUDI 80 1,6 TD INTERCOLER 91 GOD ,I JEDNOM PRILIKOM SAM ISAO PROVJERAVAT ZUPČASTI REMEN TE SAM PRIMJETIO DA GA VUĆE NAPRIJED NEJDE PO SREDINI VODILICE, ISTO TAKO GA DERE S PREDNJE STRANE. PA VAS MOLIM DA ME SAVJETUJETE KAJ DA UČINIM S TIM?MISLIM DA SAMOM PROMJENOM REMENA NEBI NISTA RIJESIO,SMATRAM DA MI JE BOSCH PUMPA ZAMAKNUTA,PA DA GA ONA VUĆE NAPRIJED. UNAPRIJED ZAHVALJUJEM NA ODGOVORU ,ZA SVAKU POHVALU STE!!!!!!

ODGOVOR:

Najčešći uzroci radi kojih nastaje bočno istrošenej zupčastog remena je zračnost ( istrošenje ) ležaja osovine visokotlačne pumpe. U rijeđim slučajevima to mogu biti natezač ili ležaj pomoćne osovine. Neposrednim uvidom može se utvrditi što je uzrok i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 1,9 TDI - EMULZIJA U RASHLADNOM SUSTAVU ?

Datum objave: 15.01.2012 20:54:05
Slika
PITANJE:

Postovani Gospodine Meic, Posjedujem Audi A6 1.9 TDI, 110 KS,automat,god. 1997 Zbog emulzije u ekspazionoj posudi promjenio sam dihtung glave motora,ali i nakon zamjene dihtunga emulzija se i dalje stvara. Neznam u cemu je problem. Molim Vas za Vase misljenje. Unaprijed zahvaljujem. Pavo Kraljevic

ODGOVOR:

Ako ste sve radove na glavi motora obavili stručno i korektno uz upotrebu kvalitetnih brtvila , tada bi trebalo sumnjati u nešto drugo . Prvo treba još dva ili tri puta isprati rashladni sustav jer uvijek ostane ulja na udaljenim mjestima rashladnog sustava. Ako s ei nakon toga opet pojavljuje emulzija, provjerite hladnjak za ulje. U rijetkim slučajevima može biti neravan i blok motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,6 i. - PROBLEM SA STRUJOM ?

Datum objave: 15.01.2012 19:51:14
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Audi A3, 1.6 benzinac ,2000 g. Prošao je 150 000 km.Molim vas za savjet. Događa mi se da kad stavim ključ u bravu i dam kontakt na kontrolnoj ploči mi počnu titrati npr.lampica akumulatora,abs-a...i tada mi neće upaliti auto,samo vergla. Kad par puta okrećem ključ i dajem kontakt dok mi ne prestanu titrat lampice, onda mi upali bez problema. Akumulator sam promijenio prije godinu dana. Također mi se događalo da mi se ksenon svjetla gase sama od sebe u vožnji ,pa u isto vrijeme ne rade ni žmigavci, čak mi i alarm počne radit ali čudno. pa mi je neki majstor reko da je to možda uložak kontakt brave. Drugi problem , ili možda isti, mi je da mi auto dok mu motor nije ni hladan ni topao neće upalit. Ili kad upali ,čim krenem s vožnjom i dam mu gas , nakon toga pustim gas ,on se gasi.spušta okretaje motora na nulu i gasi se. molim mišljenje.hvala.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : kontakt brava, električna instalacija i konektori, instrument ploča, alternator, kutija osigurača . Moguće neispravnosti radi kojih motor ne pali su : izostanak iskre na svjećicama , niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, pojedini senzori motora, zakolpka snage , nečisti injektori, mehaničko stanje motora, ECU centrala. Pregledom Vašega vozila mogu s eotkriti sve neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 B4 2,8 i. - NE RADE NEKE FUNKCIJE INSTRUMENT PLOČE ?

Datum objave: 12.01.2012 09:22:11
Slika
PITANJE:

Blagodarim,svaka cast, neki dan sam nasao ovu stranicu i vrlo sam sretan da postoji covjek koji daje konkretne odg,s obzirom da se i vlasnik auta razumije bar 30% U MEHANIKU I TD: NO MEDJUTIM POSTAVIO BI OVOM SPECIJALISTI DOKTORU PRIMARIJUSU ZA AUTA SLEDJECE MOJE PROBLEME JA SMATRAM DA SU TO MALI PROBLEMCICI ALI IPAK DA VIDIM VASE MISLJENJE: AUDI A6 model b4 MOTOR 2,8L Ps 193 god 1997 benzin saltgetribe. 1,neradi kazaljka od temperature.2,neradi broj obrtaja od motora.3,blica mi lampica od ulja zajedno sa lampicom od rucne konstantno a usput mi pise i (INSP) to isto blica da naglasim u motoru ima ulja sve ok.konstantno mi gori lampica od abs systema.... ostalo sve ok zahvaljujem unapred i ako moze da mi to posaljete na moj email.. svaka cast sila ste... srdacan pozdrav.

ODGOVOR:

Najčešće neispravnosti radi kojih ne rade funkcije koje ste spomenuli su : davač temperature rashadnog sredstva, električna instalacija od motora do instrument ploče, konektori instrument plpče, sama instrument ploča ( pukniće hladnog lema ) . Instrument brojača okretaja i kontrolna lampica za ulje  mogu biti izvan funkcije isto radi već spomenutih razloga. Ako stalno svijetli kontrolna lampica ABS-a moguće neispravnosti su : pojedini senzori broja okretaja kotača, električni konektori i električna instalacija ABS-a , hidraulični ventilski blok ABS-a, upravljačko računalo ABS-a . Sustav se može kompjutorski dijagnosticirati i tako doći do saznanja što je u sustavu ABS neispravno .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,0 i. - PROBLEMI S MOTOROM ?

Datum objave: 09.01.2012 15:24:38
Slika
PITANJE:

Dobar dan imam audia 100 2.0 74Kw 1994 god poluinejction. Ne radi mi elektronski čok, pa dok je leden moram mu drzati malo gasaa, a i trokira mi ali samo dok je leden. Zadnji par dana stalno trokira i kad je leden i vruć. Pri trokiranju mi na auspuh baca crni dim i smrdi benzin koda nema dobro sagorijevanje. Cistia sam svijecice i bile su crne i suhe. Mehanicar mi je rekao da mi je (karburator) u dosta losem stanju jer ga je ka plin potrošia. Pa me sad zanima do cega je problem i kolika bi bila cijena ako znate polovnog karburatora. Hvala

ODGOVOR:

Na samom početku moram reći da Vaše vozilo nema karburator nego elektronski sustav ubrizgavanja s centralnim injektorom . Drugo na vašem vozilu ne postoji čok nego automatski sustav za hladni start kojim upravlja računalo motora . Pregledom i ispitivanjem pojedinih komponenata na Vašem vozilu mogu se točno otkriti sve neispravnosti i predložiti rješenje . Moguće neispravnosti su : senzor temperature usisanog zraka, senzor temperature rashladnog sredstva, senzor položaja zaklopke snage, aktuator minimuma , tlak goriva, senzor radilice, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora , električna instalacija od motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 1,9 TDI - MALO SE GRIJE ?

Datum objave: 07.01.2012 13:23:09
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu,imam audi a6 ,1999 god,1,9 tdi,81 kw.Pre par dana sam primetio da se kazaljka od temperature pomerila za nijansu sa 90 stepeni prema plusu,juce sam presao nekih 350 km i primetio da se kazaljka ponovo pomerila ka sledecoj crti za odredjenu vrednost,sada je to po mojoj proceni oko 92 stepena.Nikada mi se to nije desavalo,cak ni po najvecim temperaturama kada se vozi sa upaljenom klimom.Zamolio bih vas za vase strucno misljenje,sta bi mogao biti uzrok ovog problema?Unapred hvala...

ODGOVOR:

U ovom slučaju treb aispitati redom slijedeće : količinu tekućine u rashladnom sustavu ( mora biti iznad minimuma ) , ispravnost termostata , ispravnost pojedinih dijelova preko kojih imate prikaz temperature motora ( senzor  temperature, konektori, električna instalacija, instrument ploča ) , pumpa za vodu, hladnjak ( djelomično začepljenje ) . Na kraju kao razlog ostaje samo brtva glave motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,6 i - NEMA SNAGE, LOŠE RADI ?

Datum objave: 07.01.2012 13:16:08
Slika
PITANJE:

POSTOVANI GOSP. MEICU IMAM AUDI A4 1.6i 75KW 2000 GOD. 144.000 KM. ODJEDNOM MI NIJE HTJEO PRIMITI GAS A I KAD MU DADEM VISE GASA I PUSTIM SAMO STO SE NE UGASI, NA MOTORU IZA ISPUSNE GRANE IMA NEKI DIO NEZNAM STA JE TO SE JAKO ZAGRIJE DA BUDE KAO ZLATO I JAKO VRUCE, HVALA NA SVAKOJ POMOCI.

ODGOVOR:

Ispod ispušne grane se nalazi cijev koja vodi ispušne plinove do EGR ventila , međutim to nije uzrok što motor nema snage i što loše radi . Moguće neispravnosti su : filteri, niski tlak goriva, nečisti injektori, senzor položaja zaklopke snage, MAP senzor, senzor radilice, mjerač mase zraka, senzor temperature zraka, mehaničko stanje motora, loša iskra na svjećicama, električna instalacija motora, ECU centrala motora . Najprije bi trebalo provjeriti filtere , tlak goriva, mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,5 TDI - MOTOR NE MOŽE UPALITI KADA MALO ODSTOJI ?

Datum objave: 01.01.2012 11:56:04
Slika
PITANJE:

Postovani imam sledeci problem..posjedujem AUDI A4 2.5 TDI V6 2000 god ..i problem mi se pojavio nedavno kada auto nije moglo upaliti nakon sto sam ga ostavio preko noci ...prvo sto sam otklonio to je bio kvar na pumpi u rezerovaru ona je bila zapusena ali nakon toga auto opet nece da upali,zamjenuo sam filter goriva stavio nepovratni ventil i takodje ne pomaze,naime auto jedino pali kada popustim 3 dizne na motoru i nakon par sekundi verlganja uspije da upali ... isto tako auto kada radi par sati ugasim ga odmah i opet pali bez problema ali cim odstoji neki period (3 sata) nece da pali,pa bi vas molio da me usmjerite na sledeca rjesanja,dali je moguce da je kvar u bosch pumpi,mozda grijaci ne radi (zaboravio sam napomenuti da kad dam kontakt indikator grijaca stoji par sekundi i ugasi se sto ranije nije bilo tako )...srdacan pozdrav ! ...

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok je zrak kojega uvlači visokotlačna pumpa. Kritična mjesta su : cijevi dobavne pumpe u rezervoarau, cijevi dovoda goriva izvan rezervoara, filter goriva, priključci za povrat goriva na dizama, visokotlačna pumpa . Ako je uzrok visokotlačna pumpa ista se mora servisirati .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,5 TDI - VELIKI PROBLEM S GRIJAČIMA ?

Datum objave: 29.12.2011 10:30:14
Slika
PITANJE:

imam audi a4 2,5 tdi 2000 .gp. auto je palio na -8 tu i tamo par sekundi verglanja pa sam otisao majstoru a ono ni jedan grijac ne radi od njih 6, a 3 su zamjenili na jednij strani a 3 na drugoj ne mogu da odvrnu i ne usude se ,tako da sad solidno pali na 3 grijaca,kakve su sanse ili rijesenje da se ta tri grijaca odvrnu a da se ne polome ,ima li kakvo rijesenje?unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Ako se polomi grijač na glavi motora u većini slučajeva se mora demontirati glava motora i obaviti strojno izvlačenje ostatka grijača i obrada dosjeda grijača. Razumljivo je da servis ne želi vama napraviti trošak ali i ne želi da na svoju odgovornost financira radove i dijelove na uređenju glave motora ( jer servis nije kriv što se grijači ne mogu normalno demontirati ) . Takav pristup je u redu jer je vozilo Vaše i zato je i rizik Vaš . Ako želite da Vam servis obavi demontažu neispravnih grijača onda Vi trebate preuzeti rizik oko eventualnog skidanja i uređenja glave motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI PD - NE MOŽE ŠALTATI

Datum objave: 23.12.2011 22:51:19
Slika
PITANJE:

Imam Audi A4 tdi96 kw, 120000 km.Problem je slijedeci:Kada je motor ugasen saltam normalno,kada upalim 1 i rikverc ne idu,a ostale brzine se saltaju uz poteskoce.Skinuli smo mjenjac,korpa ,lamela i druk lezaj izgledaju veoma dobro.Tu je jos i hidro zamajac,koji se cini uredan,pitanje glasi :STA URADITI,DA LI DA SVE ZAMJENIMO ILI JE MOZDA KVAR NEGDJE DRUGO? Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Ako ste demontirali mjenjač i spojku , sada možete vidjeti sve detalje ( zamašnjak, lemelu, potisnu ploču , potisni ležaj ) . Ako  postoji i najmnaja sumnja u ispravnost nekog od navedenih dijelova logično bi bilo da zamijenite  spojku a po potrebi i zamašnjak . Uzrok otežanog šaltanja može biti baš neispravna spojka. Uz to provjerite još glavni cilindar komande spojke , radni cilindar komande spojke .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,6 i. - GLAVA MOTORA

Datum objave: 21.12.2011 23:21:08
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Imam audi a3 1.6 benzinac, 97 godiste i problem je u tome sto konstantno drzi temperaturu 90 a ventilator ne radi. Juce mi je upalio lampu da fali tecnosti u sistemu i kada sam dolio, ostavio sam ga na leru da radi dok ne upali ventilator, sto se nije desilo. Creva i hladnjak su postali vreli skazaljka je rasla polako do 90c i tu je stala. Nije mi jasno kako je moguce da ventilator ne vrti a da temperatura ne raste? I dali je bela skrama na poklopcu za ulje siguran znak da je pomesao vodu i ulje i da treba da se predihtuje i poravna glava motora? U napred hvala!

ODGOVOR:

U ovom slučaju se mora provjeriti kolika je stvarna temperatura motora u momentu kada je motor maksimalno zagrijan ili kada je na pokazivaču temperatura 90°C . Možda je temperatura znatno veća od one koju vidite na instrument ploči . Normalno bi bilo da se motor na leru zagrije na 94°C i da se upali ventilator na hladnjaku . Bijela emulzija koju vidite na čepu i činjenica da su gumene cijevi tvrde može značiti da kompresija probija u rashladni sustav a uzrok je oštećena brtva glave motora. U tom slučaju bi bilo jako korisno obaviti kompletno uređenje glave motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,4 i. QUATTRO - TEMPERATURA MOTORA

Datum objave: 20.12.2011 15:51:55
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić pre mesec dana sam kupio Audi A6 2.4 Quattro 121kw AML 2002 godište i imam nekoliko problema sa njim, nadam se ste raspoloženi da mi pomognete. 1. Imam curenje ulja na motoru koje se sliva na auspuh i oseća u autu kada se uključi grejanje. Majstori su do sada zamenili semering na bregastoj,semeringe(čepove) na zadnjoj strani glave motora suprotno od semeringa bregaste i dihtunge poklopaca glave motora, ali je problem i dalje isti. 2. Na dijagnostici pokazuje kvar: senzor temperature rashladnog sredstva motora (G62). Pre toga je fiksirao temperaturu 90stepeni, a sada ide do 100 i ponekad preko toga. Na koliko treba da drži temperaturu i gde se nalazi taj senzor? 3. Na dijagnostici pokazuje kvar: loše paljenje na cilindru 2,4 i 5? Unapred hvala!

ODGOVOR:

Najprije nešto o curenju ulja na motoru . Dio motora koji je od ulja treba pedantno oprati . Nakon toga treba upaliti motor i pustiti da radi . Istovremeno treba gledati na kojemu mjestu na motoru će se pojaviti propuštanje ulja . Kada se to ustanovi imate točno locirano mjesto propuštanja ulja . nakon toga nije teško obaviti zamjenu brtve . Senzor ne drži nikavu temperaturu motora , on samo mijenja električni otpor prema temperaturu rashladnog sredstva ( antifriz ) . Radnu temperaturu motora održava termostat . Zato najprije treba ispitati ispravnost termostata . Kada je ispravan termostat i svi drugi dijelovi rashladnog sustava temperatura motora treba biti 90°C .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A8 2,8 i. - TEŠKO PALI

Datum objave: 18.12.2011 15:32:50
Slika
PITANJE:

AUDI A8 V6 2.8cm BENZ 95god. TESKO PALI I NECE DA PRIMI GAS Postovanje,imama problem sa autom teze pali kad je zagrijan auto pa onda ne prima gas i secka cjelo vreme ,obrtometar ide do 2200rpm i vraca se polako do 1700rpm.hvala i puno pozdrava....

ODGOVOR:

Sve neispravnosti na Vašem vozilu možete otkriti nakon što napravite detaljnu dijagnostiku motora i mjenjača ( ako je mjenjač automatski ) . Potrebno je najprije provjeriti u kakvom stanju je mehanički sustav motora ( faza, kompresija, bregaste osovine ) . Nakon toga ispituje se sustav dobave goriva ( ubrizgavanje ) i to : tlak goriva, količina goriva, injektori, svi senzori motora, mjerač mase zraka, lambda sonde, električna instalacija motora , svjećice, bobine, kablovi, elektronika paljenja.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,0 i. - NESTAJE RASHLADNA TEKUĆINA ?

Datum objave: 18.12.2011 11:25:38
Slika
PITANJE:

audi A4 2.0 benzin 96kW ALT motor gosp.meicu zahvaljujem na odgovoru.stanje je sljedece: kupio novi cep i od tada jos vise gubi vodu.vec sam vam pisao da sam promijenio vodenu pumpu,termostat(zupcasti,spanere...)eto sad i novi cep bio sam do jednog servisa koji radi samo klime i oni su skinuli crijevo koje ide na mali radijator i malo ga prpuhali zrakom.grijanje sada bolje radi ali je problem sto jos uvijek gubi vodu.predlozili su mi da zamijenim taj mali radijator ali me zbunjuje to sto mi kazu da tu ima posla za cijeli dan.bojim se da opet ne pogrijesim jer sam dosad sve ovo izmijenio a mozda i nisam morao.postoji li neki nacin da se ispita gdje je doslo do zacepljenja prije nego sto zamijenim i taj mali radijator?da li se to sve moze kod vas odradit zato sto ovdje majstori cak idu dotle pa kazu da je kriva glava,dihtung glave i td.u sto sumnjam jer je temparatura 90 stepeni i ne prelazi cak i kad fali malo vode.unaprijed zahvalan

ODGOVOR:

Zamijena radijatora grijača traje i više od jednog dana jer se mora demontirati komletna konzola , instrument ploča, volan . Dobro bi bilo da se još jednom ispita da li postoji začepljenje na radijatoru grijača i da li radijator grijača propušta ( curenje ) . Ako se utvrdi da postoji začepljenje ili propuštanje na radijatoru grijača , tada treba obaviti zamjenu istoga. Ako je uzrok brtvilo glave motora to se može ispitati na drugi način a radijator grijača s time nije povezan . Možemo na Vašem vozilu sve napraviti samo ne znam koliko Vam se to isplati obzirom na udaljenost i trajanje popravka.

na vrh Povratak na vrh