Danas je: 13.12.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI A4 1,9 TDI AUTOMATIC - PROBLEMI S DSG MJENJAČEM

Datum objave: 15.10.2011 22:21:34
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine, Posjedujem audi a4 1.9 TDI Avant, 2003. god. koji ima automatski odnosno DSG mjenjac. Nedavno mi se desilo da je u voznji auto izbacilo iz brzine a potom ponovo ubacilo da bi poslije izbacilo i nije htjelo vise u brzinu. Kad sam ugasio vozilo, pri kontaktu je izbacilo natpis BREMSE - zakočeno i nije htjelo da pali a pri tom na displaju nema skale sa brzinama: P R N D S. Nakon par pokusaja auto je upalilo sve je bilo ok i nastavio sam s voznjom. Na displaju vozila ostala je zuta lampica koja oznacava motor. U voznji auto prebacuje sasvim normalno. Sutradan lampica od motora vise nije radila i sedam dana sve je bilo ok da bi se ponovila ista situacija. Lampica se potom ugasila. Prije dva dana bio sam kod ovlastenog servisa gde su mi dijagnostikom rekli da je u pitanju senzor u procesoru mjenjaca te je potrebno zamijeniti kompletan procesor. Medjutim posto je greska jos uvijek sporadicna, bolje da i dalje vozim ovako. Danas mi se desava isto u voznji i auto palim tek nakon nekoliko pokusaja da bi poslije imo potpunu blokadu duze vremena nije htio palit i osto je blokiran. Zanima me Vase misljenje jer nemam bas povjerenje u ovlastene servisewre koji su samo monteri novih zamjenskih dijelova a ne automehanicari. Što mi Vi savjetujete i dal je moguce zamijeniti samo senzor ili je fakat u pitanju kompletan procesor koji kosta nekih 1.400,00 EUR. Voznjom ovakvog auta osjecam se totalno nesigurno jer nikad nisam siguran kad ce sve zablokirat i dal ce htjet ponovo se pokrenut. Lijep pozdrav,

ODGOVOR:

Kada postoji problem s mjenjačem tada se najprije provjerava količina ulja u mjenjaču i kvaliteta ulja u mjenjaču . Zamjena ulja u mjenjaču i filtera mjenjača obavlja se svakih 60.000 km ili svake dvije godine. Nakon toga treba posumnjati u slijedeće : električna instalacija mjenjača, hidraulični ventili mjenjača, računalo mjenjača, istrošenje u samom mjenjaču . Ako sumnjate u dijagnostiku i tvrdnju servisa da je neispravan kompjutor mjenjača , svakao obavite pregled vozila i u drugom servisu od povjerenja.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,5 TDI QUATTRO - ZAŠTO MOTOR IZGUBI SNAGU

Datum objave: 12.10.2011 11:43:41
Slika
PITANJE:

AUDI A6 2,5 TDI QUATTRO 150KS 2000g saltgitriba Imam problem sa audijem kada izadjem na autuput, pri ubrzavanju npr. 140km/h papucica od gasa je stisnuta a motor usporava, ne vuce nikako, to traje nekih 20-ak sec. i onda sve normalno. nekada se to desi na 150km/h, nekad na 160km/h. Molim vas za savjet sto da cinim da to prestane. Nekada me pusti i tada mogu voziti i preko 200km/h.

ODGOVOR:

Postoji mnogo razloga radi kojih motor ostane bez snage kao što ste Vi to opisali . Mogući uzroci su : filteri, mehaničko stanje motora, senzor pedale gasa, dize, mjerač mase zraka, ventil turbine Wastegate, sustav za regulaciju turbine, senzor tlaka zraka, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja pumpe, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, djelomično začepljenje katalizatora, električna instalacija motora, kontrolni modul visokotlačne pumpe. Točan uzrok mogu navesti nakon dijagnostike motora. Pojedine dijelove nemojte mijenjati na pamet  bez ispitivanja.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - NE RADI KLIMA NAKON PUNJENJA

Datum objave: 12.10.2011 00:13:28
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospon Meić! Riječ je o klima uređaju automatskom u Audi A4 96 god. Pošao sam da mi se napuni plin u mehaničara i on je to kakao kaže obavio i uredno naplatio punjenje i rekao da trebe preći najmanje stotinjak kilometara da bi ona počela hladiti kakao treba ali isto tako je rekao da je samo našao priključak za plin pri velikim okretajima,i da onaj drugi postoji samo kod novijih modela.Pa me zanima dali je to tako,KOLIKO IMA PRIKLJUČAKA ZA PUNJENJE PLINA I GDJE SE NALAZE. Kad sam isprobao klimu njeno hlađenje je bilo nikakvo samo iz jednei zlazne komore zraka u kabini je izlazio hladniji zrak a ostale su slale ne ohlađen isto tako i grijanje sam isprobao i ono se izgubilo. Možete li mi dati ikakav naputak šta da radim. Zahvaljujem..

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu postje dva priključka za punjenje klima uređaja, jedan priključak je na cijevi za visoki tlak a drugi priključak je na  cijevi za niski tlak . Prilikom servisa klima uređaja potrebno je zamijeniti dehidrator ( nečistoće, začepljenje ) i ekspanzioni ventil . Kada se napuni sustav s Freonom i kada se upali motor klima uređaj počinje odmah hladiti. Sustav dobro radi ako je temperatura zraka na ventilacijskim kanalima ispod 8°C . Na Vašem vozilu to može biti i oko 6°C.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,5 TDI QUATTRO - ZAŠTO TEŠKO PALI ???

Datum objave: 08.10.2011 11:33:06
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim audi A6 2.5 tdi, quattro, karavan iz 1999. godine, 110 kw, AFB, i već već skoro 2 godine moj mehaničar (koji važi za više nego dobrog Audi mehaničara) ne može da riješi problem paljenja u jutarnjim časovima. Naime, čak i ljeti a pogotovo u jesen i zimu auto užasno teško pali, toliko teško da nekad znam i akumulator da istrošim zbog čega sam morao investirati u OPTIMA crveni akumulator. Ukoliko uspijem upaliti auto, pojavi se i popriličan oblak dima naravno iz auspuha. Čak i u toku dana moram 2-3 puta dati kontakt prije nego zaverglam. Mehaničar je čak instalirao i relej koji na svakoj temperaturi pali grijače, zamijenio je i neki senzor, Bosch pumpa je nova stavljena prije 2 godine iako sam stavio nepovratni ventil na nju nedavno jer sam primjetio da tako malo lakše palim ujutro, odnosno da se noću gorivo vraća u rezervoar zbog nekog nedostatka. Auto ne troši ni kapi motornog ulja, prešlo je 230000km i to je garantovana kilometraža. Vuča je odlična, nema vidljivih curenja ispod motora, auto perfektno radi bez ikakvih čudnih zvukova i s normalnim taktom. PREKLINJEM VAS DA MI JAVITE SVOJE IDEJE JER ne znam više šta mi je činiti a nemam niti kome odvesti auto ko će mi sa sigurnošću otkloniti kvar. UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! UNAPRIJED MNOGO ZAHVALAN! Matija

ODGOVOR:

Po logičnom redoslijedu navesti ću moguće neispravnosti i uzroke radi kojih motor teško pali . To su slijedeći razlozi : akumulator i elektropokretač moraju biti u stanju zavrtiti radilicu motora s više od 150 o/min , u sustavu goriva ne smije biti zraka, grijači moraju biti ispravni, filteri, kompresija motora mora biti veća od 24 bara, relej grijača, upravljački modul grijača, ECT senzor temperature motora, dobavna pumpa, regulator količin egoriva, dize, EGR ventil, senzor položaja pumpe visokog pritiska, visokotlačna pumpa, električna instalacija od motora do ECU centrale, kontrolni modul visokotlačne pumpe, upravljačko računalo motora ECU , senzor radilice, faza motora , istrošenje na bregastim osovinama . Ispitivanje treba započeti s provjerom faze motora, bregaste osovine, mjerenje kompresije, ispitivanje diza, ispitivanje grijača i tako dalje .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI - FALI JOŠ SNAGE

Datum objave: 04.10.2011 22:40:10
Slika
PITANJE:

poštovanje ekipa imam jedan problem naime imam auto audi a4 19 tdi 1995god problem je u tome auto jako slabo vuče kao da mu fali 20kw kum mi ima golf 4 sa jednakim motorom ali puno bolje auto ide negdje prije probao sam skinuti utuikac na zracnom filteru auto je jednako isao i sa ukljucenim i iskljucenim kablom na zracnom filteru isao sam na diagnostiku tu u vukovar izbacio je dvije greske:1 generator terminal df load signal.2control unit failure orinternal controlmodul keep alive memory nitko ovdje pojma nema sta je to.jos da dodam auto ne trosi ulje sipam zadnje tri godine castrol edge kapi nije uzeoeto toliko hvala vam unaprijed po forumima citam da ste naj jači kod nas pa eto dečki zivili mi!!! :)

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može izgubiti snagu radi brojnih razloga . Nakon detaljnog pregleda mehaničkog sustava motora, sustava dobave goriva, sustava za upravljanje motorom može se točno znati što je neispravno i predložiti rješenje. Moguće neispravnosti su : faza motora, začepljenje usinih kanala u glavi motora, djelomično začepljenje auspuha, filteri, nečist rezervoar, APP senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, propuštanje na tlačnoj strani turbine, elektropneumatski ventili za regulaciju turbine, turbina, MAP senzor, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine, visokotlačna pumpa, senzor pedale kočnice, senzor radilice, električna instalacija , ECU centrala motora.  Greške koje ste Vi spomenuli odnose se na ECU centralu ali to ne mora biti tako .  Na kraju želim reći da na Vaše pitanje ( i druga pitanja )  ne odgovara ekipa nego ja osobno .

na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 1,9 TDI

Datum objave: 03.10.2011 09:06:33
Slika
PITANJE:

Poštovani ! Eto da vas pitam....posjedujem audi B4 1.9 tdi avant , 1996 godina, , auto jednostavno ne prima gas preko pola..znaci jedva se broj okretaja pokrene do 2000...odna tak stoji 5 sekundi i onda skoci dalje do 4000...5000....na mjestu...a u voznji ne ide brze od 70 km na sat... dakle...auto je bio pred 3 mj na reparaturi bosch pumpe, turbina je reparirana pred 1 god.( ona se cuje da radi kad dodje na 1900 okretaja)... dalje promjeniio sam filter zraka, nafte, te u rezervoaru.. gledao sam ispusni sistem jer sam sumnjao na katalizator...medjutim...to je sve ok..ocistio sam nepovratni ventil...(bilo je malo smeca unutra) ali auto i dalje nema snage...u voznji nebi preko 2000 do 2500 okretaja i gotovo jednostavno ne kuzi gas preko pola hoda papucice gasa.... nakon toga....cca..pred tjedan dana....odustah od svega...nije mi se dalo vise vozit auto lokalnim mehanicarima...reko vozit cu ga u servis...ili na PC dijagnostiku... dodjem jedno jutro upalim auto...ide ko lud !......ali samo jedan dan...drugi dan ista prica... ??? help!

ODGOVOR:

U ovom slučaju osnovni uzroci radi kojih motor nema snage mogu biti : mehanički sustav motora, sustav dobave goriva, sustav dobave zraka, sustav za upravljanje motorom . Nakon dijagnostike motora točno bih mogao navesti sve neispravnosti i predložiti rješenje. Navesti ću moguće neispravnosti : faza motora, kompresija, suženje usisnih kanala, začepljenje ispušnog sustava, filteri, nečist rezervoar, dize, APP senzor pedale gasa, MAF senzor, MAP senzor, EGR ventil, senzor tlaka zraka, sustav za regulaciju turbine, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja goriva,  ECT senzor, senzor temperature goriva, ECU centrala. Ako želite da Vam mi to riješimo javite se telefonom .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,2 i. - LOŠ RAD MOTORA

Datum objave: 04.10.2011 08:09:11
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic imam jedan problem,cinio se malim a kako vidim dosta je velik jer nema gdje nisam bio i radio ali nista nisam uspio napraviti. Ovako,vozim audija 100 2.2 101 kw 1986 god.proizvodnje,problem mi je regulator ler gasa,on mi ne radi,stavljao sam drugi regulator ali mi onda radi na 2500 odrtaja,pa sam nasao jos neki drugi i na taj su mi veliki obrtaji a motor na radnoj temperaturi,prije mi je radio normalno ujutru ima jaci gas dok se ne ugrije,nakon sto se ugrije spusti ga na 900 obrtaja,moyete li mi reci u cemu je tu problem i kako da ga rijesim. Unaprijed vam hvala.

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima sustav ubrizgavanja K-JET TRONIC . Popravak takvih sustava mogu raditi samo posebni stručnjaci koji imaju odgovarajuću servisnu opremu i znaju kako funkcionira ovaj sustav. Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( propuštanje na usisnom kolektoru, faza motora, kompresija ) , VAF senzor ( mjerač protoka zraka ) , injektor za hladni start, aktuator zraka minimuma,  CO nivo na minimumu, diferencijalni tlak goriva, funkcija za obogačenje smjese u fazi zagrijavanja motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,6 i.

Datum objave: 02.10.2011 19:01:32
Slika
PITANJE:

Pozdrav, pohvale stranici, zbilja je jako dobra i ima jako puno korisnih informacija... Imam par pitanja vezano za audi a3 1.6 97god trenutno 190 tkm, posto neposjedujem servisnu knjizicu zanima me nakon koliko bi se trebale mjenjati svjecice ( i sve ostalo na toj kilometrazi), jer na 150 tkm sam mjenjao zupcasti + natezaci, vodena pumpa, pumpa goriva, lambda, svjecice i normalno ulje + svi filteri, procitao sam da se ulje u mjenjacu mjenja svakih 60 tkm ili 2 god, a do sada ga nisam mjenjao(posjedujem ga 3god, 55tkm), pa me zanima dali ima kakav mjerac da mogu pogledati kolika je razina ulja, isto tako me zanima potrosnja ulja, tj. od servisa do servisa (15tkm) potrosi oko 1-1.5 l ulja, pa me zanima dali je to puno, jer imamo kod kuce a4 96 god 1.8 koji od mjenjanja do mjenjanja nista nepotrosi, niti ulje promjeni boju. I jos samo jedno pitanje, primjetio sam da u hladnom periodu na cepu od ulja se nakuplja nekakva bjela emulzija i par kapljica vode, sad dali je to od kondezacije jer vodu mi netrosi, a ulje na mjeracu je normalne boje, a neprelazim kratke relacije, inace oko 30 km u jednom pracu... Unaprijed se zahvaljujem...

ODGOVOR:

Servis vozila se radi svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje. Tada se mijenjaju filteri, svjećice, motorno ulje i ostalo po potrebi. Na mjenjaču postoji gornji i donji čep . Donji čep služi za ispuštanje ulja a gornji čep za dopunjavanje i kontrolu nivoa ulja u mjenjaču. Nivo ulja treba biti točno do kontrolnog čepa. Potrošnja ulja koju ste naveli je u granicama normale . Emulzija na čepu je od kondenzacije .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI - IŠČUPAO POLUOSOVINU

Datum objave: 01.10.2011 09:30:13
Slika
PITANJE:

Posjedujem audi a4 95g 19tdi .Trzanjem sam pokušo iščupati poluosovinu iz kinetičkog kod lafeta ali mi je ulje tada izcurilo kod osovine pri mjenjaču.Šta se desilo? Hvala

ODGOVOR:

Prilikom opisanog izvlačenja izvukli ste iz ležišta prirubnicu diferencijala na koju je vijcima pričvršćena poluosovina. Sada prirubnica nije u dosjedu i semering na mjenjaču više ne može brtviti . Skinite vijke poluosovine, skinite poluosovinu, vratite prirubnicu na svoje mjesto, stavite osigurač prirubnice i semering će opet brtviti a ulje neće curiti.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 2,0 i. - PALI SE LAMPICA OD ULJA

Datum objave: 30.09.2011 19:58:28
Slika
PITANJE:

Poštovani, lampica od ulja mi se pocela paliti i gori mi konstantno bez zvucnog signala i tako se vozim vec mjesecima. Lapmica se ugasi tek onda kada zamijenim ulje u motoru i ne gori sve dok ne predem nekih 3000-4000 km i tada mi se pocinje paliti, prvo povremeno, pa nakon jos par tisuca konstantno. Molim Vas dali znate u cemu je problem, indikatore od ulja sam zamjenio. Radio se o Audiu 80 b4 66kw 2.0 benzinac, 92 god. Unaprijed vam se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Sve što ste u opisu naveli zahtijeva da odmah izmjerite tlak ulja u motoru . Isti mora biti 2,0 bara kod 2.000/o/min i min. 0,9 bara kod 850 o/min . Ako su tlakovi niži od navedenih uzrok je istrošenje na ležajevima radilice, istrošenje radilice, pumpa za ulje . Ako su tlakovi ulja dobri uzroci su : indikatori ulja, električna instalacija, instrument ploča .

na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 1,9 TDI - BLINKA LAMPICA OD VODE

Datum objave: 30.09.2011 10:40:13
Slika
PITANJE:

Poštovanje, Audi b4 TDI 90 konja 92 godina, - blinka mi lampica od vode(godinu dana), čas prestane (10 - 15 min nekdad i dan dva) pa opet počne, elektricar je pregledao i kaze da je senzor na posudi uredu. - nekada vuče odlično i tada radi predobro ne cuje se, a nekada slabije vuče i tada bruji i ventili se čuju više, to se dešava bez pravila. - Nekada dirnem kabal od bosh pumpe (onaj sa okruglim džekom) motor trzne ili trza pa se odjednom smiri, pa onda taj kabal svega ispresavijam diam da vidim ima li prekid negdje a motor radi normalno. Zanima me da li bi trebao pregledati neke releje ili sta vec - hvala i pozdrav

ODGOVOR:

Kontrolna lampica od vode može se paliti kada je neispravan senzor nivoa u ekspanzionoj posudi, kada je nečista ekspanziona posuda, senzor , rashladna tekućina, kada električna instalacija od senzora do instrument ploče ima spoj s masom, kada postoji neispravnost na instrument ploči . Moguće neispravnosti radi kojih motor povremeno nema snage su : filteri, nečist rezervoar, zrak u sustavu goriva, dize, senzor tlaka zraka, pneumatski ventili za regulaciju turbine, senzor tlaka zraka, regulator količine goriva, MAP senzor, mjerač mase zraka, EGR ventil, električna instalacija od visokotlačne pumpe do ECU centrale, mehaničko stanje motora, tlak turbine. Releji nisu uzrok .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 - TRESE SE PRI KOČENJU

Datum objave: 30.09.2011 10:32:54
Slika
PITANJE:

vozim audi a3 96 godina trese u volanu pri kočenju brusio sam diskove jedno 5 puta i svaki put kad prođem 2000 do 3000 km opet bude isto promjenjene su i disk pločice i zadnje šta sam napravija kupija sam original diskove i opet isto

ODGOVOR:

Vibracije koje se događaju prilikom kočenja mogu ponekad biti jako zahtjevne u pogledu dijagnostike i otklanjanja neispravnosti . Faktori utjecaja mogu biti brojni i to : diskovi, disk pločice, kočna kliješta, kočni cilindri, visokotlačne cijevi fleksibilne, pojedini dijelovi ovjesa, glavčine kotača, felge , gume . Sve što sam nabrojio može biti uzrok i u sve treba sumnjati . U istraživanju i ispitivanju treba krenuti od početka i provjeravati sistematski i pažljivo svaki dio ili sklop. Najprije bih provjerio utjecaj guma i felgi a nakon toga bih provjeravao kočna kliješta i tako dalje .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 2,0 TDI - SNAGE MOTORA

Datum objave: 28.09.2011 22:49:59
Slika
PITANJE:

Poštovani, Zanima me razlika Audi motora 2.0 tdi iz 2009.g u kw. Naime postoje 4 vrste tih motora sa različitom snagom: 80kw, 100 kw, 105 kw i 125 kw. Da li su to sve isti motori i da li im je ista turbina? Da li im se razlikuje snaga zbog elektronike, tlaka u turbini? Po svemu motor od 80kw je prigušen i trebao bi biti najpouzdaniji i najmanje trošiti. Kakav je taj motor 2.0 tdi common rail i da li puno bolji od starog vw 2.0tdi pumpe dize s koji je bilo problema sa brzaljkama i glavom motora? Da li se za ovaj najmanji motor od 80kw isplati sa chip tunningom povečati snaga? Hvala, Pozdrav Damir

ODGOVOR:

Najbolji motor je 2,0 tdi Common Rail . Točno je da postoje četiri različita dizel motora TDI ali je 2009. godina prelazna tako da neki od navedenih motora mogu biti Common Rail što se može vidjeti po broju šasije. Motori od 105 KW i od 125 KW sigurno nisu isti . Drugi motori se razlikuju u vrsti turbine, softweru i količini goriva . Bolji izbor je uzeti jači motor pa ne raditi Chip Tuning .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,8 K-JET TRONIC - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 28.09.2011 22:36:22
Slika
PITANJE:

Audi 80 jaje .... 1.8b K-GLava Nema plin Prvo paljenje upali 2-3 sekunde i ugasi se. Posle nece da upali duze vrijeme. Da li mi mozete pomoci ???

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu je najlakše otkriti kvar u momentu kada motor ne može upaliti . U tom momentu ili nema iskre na svjećicama ili nema goriva na injektorima. Ako nema iskre na svjećicama moguće neispravnosti su : svjećice, kablovi, razvodna kapa , rotor, razvodnik paljenja, elektronika paljenja, Hall-ov davač . Ako nema goriva na injektorima moguće neispravnosti su : filter goriva, regulator tlaka goriva, niski tlak goriva, senzor položaja klapne, MAP senzor, Injektor za hladni start, ECT senzor, električnainstalacija motora, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - ELEKTRONIKA ZA OTVARANJE STAKLA

Datum objave: 27.09.2011 22:57:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Audi A4, 1997 godište, nemam sreče s pronalaženjem elektronike za otvaranje stakla, pokvarena su mi vozačevo i suvozačevo staklo, da se otvorit,a neda povuč gore, pada. Gdje bi se mogla nabaviti oprema i financijski koliko dođe?

ODGOVOR:

Sve potrebne dijelove možete nabaviti u svakom ovlaštenom servisu ili skladištu dijelova . Potrebno je samo reći broj dijela ili broj šasije , odmah ćete znati i cijenu . Na taj način i sam nabavljam potrebne dijelove i sklopove. Nabavkom rabljenih dijelova se ne bavim .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,8 i. - POKAZIVANJE GORIVA

Datum objave: 27.09.2011 22:25:43
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine. Imam nekih sitnijih kvarova na mom audiju A6 2.8 advance benzinac 142kw iz 1998 godine, prešao je 247000 km. Prvi kvar je kazaljka za nivo goriva u rezervoaru, čas padne na 0 i na bodru pokazuje 0 km da imam još goriva u rezervoaru,pa čas krene na četvrtinu ili poludi ode na pun rezervoar i ako imam malo više od pola rezervoara po mojoj proceni(imam ugrađen plin, tako da nije veliki problem ovo što se tiče stajanja na putu zbog nestanka benzina). Drugi kvar je displej borda sav je isprekidan uzdužnim linijama pa se nazire šta piše na njemu pogotovu kada je toplo,kada je hladnije malo je bolje. Treći kvar je migavci u početku su bili samo konstano svetleli dok se ne čukne iznad prekidača za sva 4 migavca sada ne rade dok se ne čukne pa mignu 2-3 puta i prestanu, predpostavljam da je automat migavaca a ono što me interesuje kako da dođem do njega,skinem onu plastičnu masku koja ide oko tih prekidača ali ne znam šta dalje? Unapred zahvalan i izvinjavam se na ovako dugačkom pismu. pozdrav

ODGOVOR:

Kazaljka za gorivo može nekontrolirano raditi radi slijedećih razloga : pad napona na električnoj instalaciji i konektorima , neispravna komanda pokazivača goriva u rezervoaru, konektori instrument ploče, sama instrument ploča , BSI računalo . Problem s zaslonom ( displeyom ) se ne može riješiti popravkom istoga nego zamjenom . Možda je najekonomičnije rješenje ugradnja druge rabljene ispravne instrument ploče. Problem sa žmigavcima je automat žmigavaca . Isti se demontira tako da se izvuće iz ležišta ( ne postoje nikakvi vijci koji ga fiksiraju ) .

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,8 i. - UVLAČIO JE FALŠ ZRAK

Datum objave: 27.09.2011 12:04:59
Slika
PITANJE:

POZDRAV prije svega da vam se zahvalim na besplatnim savjetima Imam pitanje vezano za Audi 80 1,8 83kw ajnspric 89god. Kupio sam audi prije pola godine i bila mu je puknuta guma sto ide na k-glavu i uvlacio mi je fals zrak i auto je treslo. zamjenio sam tu gumu i auto je smanjilo trest. i tako sam vozio mjesec dana sve je bilo ok i poslije mjesec dana opet pocne tresti i odem do majstora i on odvrne saraf za regulaciju zraka bude mastan ocisti ga vrati i malo gas podesi da bude sve ok . Ali opet prodje izvjestan period i opet pocne zezati cak i dok vozim sve radi ok al kada hocu da stanem auto se zatrese i osjetim na volanu posto je servo ko da postane teze okretati izgubi snagu. isto tako na leru trese ne ravnomjerno radi. A problem je sto hocu da ugradim plin i volijo bi da je motor idealan prije ugradnje. Molim za pomoc sta da radim.Hvala unaprijed..

ODGOVOR:

Ako Vaše vozilo ima sustav ubrizgavanja ke-jet tronic , kupili ste vozilo s najkompliciranijim sustavom ubrizgavanja. Za taj sustav je teško pronaći servis i osobu koja to može servisirati i koja ima potrebnu servisno dijagnostičku opremu . Uz to za navedeni sustav ne postoje rezervni dijelovi , može se kupiti samo kompletan ke-jet tronic tvornički repariran a njegova cijena je veća nego što ste Vi platili vozilo. Žao mi je ali to je tako .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - STRADALA DVA CILINDRA

Datum objave: 26.09.2011 22:45:48
Slika
PITANJE:

dobar dan gospodine MEIC!!!!imam nekoliko pitanja sto me zanimaju oko audia A4 GODISTE 2001 BENZINAC:NEKI DAN U VOZNJI MI JE AUTO STALO MOTOR JE TOLIKO LUPO I TRESO A ISPOD PODA U AUTU I AUSPUF SU SE TAKO JAKO CULO KAO DA SE TRESE ILI NEZNAM NI SAMA NIJE PALIO TAK OD NEKIH DESETI PUTA:PRIJE TOGA JE AUTO CESTO GUBILO RASHLADNU TEKUCINU.POSLIJE NEKOLIKO DANA MAJSTOR JE REKAO DA MU AUTO NE POKAZUJE NIKAKVU DIJAGNOZU I DA SUMLJA DA JE NESTO UBACENO U REZERVAR!! OD TOGA JE STRADALO DVA CILINDRA AUTO NEMA KOMPRESIJE I INJEKTORI I DA PO MOTORU IMA KISELINE?????JELI TO MOGUCE JA SAMA NEMAM POJMA!! JELI SE MENI ISLATI TO POPRAVLJATI I JELI MOGUCE DA AUTO MOZE VOZITI NA DVA CILINDRAA????HVALA VAM LIJEPA UNAPRED NA VASEM ODGOVORU:

ODGOVOR:

Sve što ste naveli ukazuje na ozbiljno oštećenje motora . Točnu procjenu o isplativosti popravka mogao bih dati nakon pregleda vozila . Najbolje bi bilo da obavite stručni pregled vozila u nakom renomiranom servisu i da zatražite stručno mišljenje o visini troškova. Na osnovu toga lakše čete donijeti  odluku što bi trebalo napraviti s vozilom . Motor ne može raditi ni funkcionirati na dva cilindra.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,6 i - MOTORIĆ OD CENTRALNOG ZAKLJUČAVANJA ZUJI

Datum objave: 24.09.2011 14:19:27
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam jedan problem na mom audiju A3 1.6 2002g. Kad otkljucam auto motoric od centralne,bar ja mislim da je on,mi i dalje zuji (radi) neko vrijeme i onda se ugasi. To se desava i pri otkljucavanju i zakljucavanju auta..

ODGOVOR:

Moguće je da ne radi ispravno brava vozačevih vrata. Na toj bravi postoji mikroprekidač za centralno zaključavanje. Bravicu bi trebalo za početak očistiti i podmazati možda će biti uspjeha.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,5 TDI - ZNAK PROKLIZAVANJA

Datum objave: 21.09.2011 22:24:21
Slika
PITANJE:

BOK. IMAM AUDI A4 1999 2.5 TDI TIPTRONIK I PALI MI SI CRVENI USKLICNIK U ZAGRADI KOD NAGLOG UBRZAVANJA S MJESTA, U VOZNJI NE SAMO KAD STOJIM NA SEMAFORU RECIMO I KAD KRECEM S GASOM DO KRAJA............

ODGOVOR:

Navedeni znak se uvijek pali kada proklizavaju pogonski kotači i to je normalno.

na vrh Povratak na vrh