Danas je: 20.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

BMW 520 2,0 i. - TROKIRA I PUCA

Datum objave: 01.08.2011 18:56:48
Slika
PITANJE:

Dobar dan .Imam bmw 520 24v 91 g auto kada krece trokira i puca dok ne prođe dvije tišuče okretaja onda je sve u redu .Zamjenjene svečice provjerene bubine na komjuteru je bil molim vas pomognite bankrotirati ču plačam pijaču

ODGOVOR:

Moguće neispranosti su : nečist rezervoar, nečisto gorivo, filteri, injektori, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, izostanak iskre na svjećicama, tlak goriva i količin agoriva na pojedinim injektorima, mjerač mase zraka, MAP senzor tlaka u usisnom kolektoru. električna instalacija od motora do ECU računala.

na vrh Povratak na vrh

BMW E36 325 i - NE REAGIRA NA GAS

Datum objave: 28.07.2011 21:35:21
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI, Vozim godinu dana bmw e36 325i iz 1995 godine,imam problema u vožnji,naime auto jednostavno staje,potpuno ne reagira na gas i usporava,u početku to gubljenje gasa se desavalo na par sekundi a sada je sve duže,gledan je na dijagnostici nekoliko puta i nije nađenja ni jedna greska,zanima me kako se moze provjeriti tlak u pumpi goriva i koliki treba da bude,ali sve to je jako specifično jer se to sve dešava samo kada su jako velike temperature(preko 30),kada mi se zadnji put desilo da je auto praktično stao,gas je nemirno radio par sekundi ali se nije ugasio,ja sam ga sam ugasio i opet krenuo kao da nista nije bilo,drugi put kada mi se desilo da je auto gubio gas u vožnji i usporavao,kao da se gušio,kada sam stao i pokusao ponovo krenuti auto nije htio preći 2000 obrtaja tj kada dođe do 2000 čuje se kao turiranje(gušenje)i nakon prebacivanja u drugu on ponovo krene do 2000 i onda opet isto,kada opet stanem,radi nemirno u leru kao da se čitav auto trese vibrira,poslje nekoliko minuta auto radi opet NAJNORMALNIJE,katalizator mu je izvađen pa nije do njega,promjenjeni svi filteri,očišćene dizne,nekoliko puta bio na dino testu i ne pokazuje nista,lamda sonda ispravana,jedino nisam siguran za pumpu goriva,sta jos da pogledam,molim pomoć

ODGOVOR:

Tlak goriva treba biti 3,5 bara . Mjerenje tlaka goriva se uvijek radi pomoću manometra koji se spoji na cijev dovoda goriva . Ostali mogući uzroci su : senzor položaja leptirastog ventila, filteri, nečist rezervoar, MAP senzor, senzor bregaste osovine, mjerač mase zraka, propuštanje na usisnom kolketoru, senzor temperature usisanog zraka, električna instalacija od motora do ECU računala, sustav paljenja ( visoki napon ) , mehaničko stanje motora ( usisni kanali, ispušni sustav, tlakovi kompresije ) , ECU računalo.

na vrh Povratak na vrh

BMW 324 D - MOTOR JE PREGRIJAN

Datum objave: 27.07.2011 16:28:01
Slika
PITANJE:

Imam BMW 324 D, 63 kW, 1986-o godište. Pošto mi je predhodni vlasnik prešutio oštećenja motora nastala pregrijavanjem, cijeneći vaše dokazano znanje i iskustvo, molim vas da mi pomognete u odluci da li da izvršim generalku ovod običnog dizel motora, da ga zamjenim polovnim istim ili da ga zamjenim polovnim motorom za BMW 324 TD ? Uz ovo mogu vam reći da sam već jednom ravnao glavu motora, 2 puta mjenjao dihtung glave motora itd. itd., međutim iako je sada izvađen termostat i fiksiran visko ventilatora, opet motor se grije i nema snage kod većeg naprezanja. Do sada sam za protekle 2 godine platio ovaj automobil 3000 KM i uložio još 5000 KM, (limarija, mehanika, motor), pa sada nemam kud nazad ? Molim vas još jednom za savjet.

ODGOVOR:

Prava generalka za koju se dobiva garancija bi bila jako skupa . Najpovoljnija varijanta bi bila ugradnja dobrog istog takvog motora kakvog imate sada . Nešto skuplja varijanta je ugradnja dobrog motora 324 td jer takav motor zahtijeva razne preinake i prilagodbe jer nije isti kao sadašnji motor ( auspuh, hladnjak, sustav dobave goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija , ...... ) . Razmislite dobro o svemu.

na vrh Povratak na vrh

BMW 530 - INERCIONI PREKIDAČ

Datum objave: 25.07.2011 21:40:35
Slika
PITANJE:

Pozdrav, udario sam u zid sa bmw 530xd 2007. i zanima me di se nalazi sklopka koja prekine strujni krug (pumpu goriva) prilikom sudara? Hvala

ODGOVOR:

Inercioni prekidač ( sklopka ) može se nalaziti na tri mjesta i to : u prostoru motora s desne strane uz amortizer, ispod sjedala vozača, u prtljažniku ispod tapecirane obloge.

na vrh Povratak na vrh

BMW E30 324 - PUKAO VENTIL

Datum objave: 23.07.2011 20:46:36
Slika
PITANJE:

bmw 324 e30 puknuo mi je ventil i ostetio klip i glavu.rastavio sam motor stavio drugi klip drugu glavu poravno je sve dihtunge zubcasti i kad sam poceo verglati auto kao da nema kompresije i normalno nije upalilo.da li je moguce da su karike otisle.auto je prije toga palilo sa pola kljuca.

ODGOVOR:

U ovom slučaju moram pitati da li ste točno namjestili fazu motora ( za to su potrebna tri alata za blokadu radilice, za blokadu visokotlačne pumpe, za blokadu bregaste osovine ) . Ako je faza u redu izmjerite kompresiju i odmah ćete znati da li je to uzrok . Provjerite i početno paljenje na visokotlačnoj pumpi ( ako ste pomicali pumpu ) . Da li ste podesili ventile ?  Ima li zraka u sustavu goriva ?

na vrh Povratak na vrh

BMW E36 318 i. - OZNAKA NA BREGASTOJ I GLAVI

Datum objave: 22.07.2011 21:05:12
Slika
PITANJE:

posjedujem bmw e36 318i 83kw 92g!ne vidim oznaku na bregastoj i glavi,dali uopce postoji i kako je staviti na paljenje?na radilici postoji oznaka i sve je jasno!hvala

ODGOVOR:

Na ovom motoru ne postoje oznake pomoću kojih bi mogli točno namjestiti fazu motora . Za tu svrhu su potrebni specijelni alati za blokadu radilice i za blokadu bregaste osovine. Alati nisu univerzalni nego su specijalni baš za navedeni motor.

na vrh Povratak na vrh

BMW 530 D - UGASIO SE U VOŽNJI

Datum objave: 21.07.2011 10:11:40
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem bmw 530 d, 2007 god s pređenih 113 tis.kilometera. zanima me sljedeće: Prilikom vožnje na autocesti na tempomat pri brzini od 155 km , automobil je zacukao, izgubio brzinu i ugasio se. Stručna osoba mi je rekla daq je pukao lanac motora, ali bih volio čuti i Vaše mišljenje. događa li se to često, koliko košta popravak takvog kvara, i na što treba obratiti pažnju prilikom saniranja tog navedenog kvara!? unapred se zahvaljujem, na Vašem stručnom mišljenju. lp Hvala

ODGOVOR:

Nije dobro bez realnih pokazatelja donositi zaključke o mogućim kvarovima i spominjati teška oštećenja motora. Ja bih to napravio na drugi način i kao razloge naveo puno banalnije razloge i to : pad napona na vitalnim senzorima i aktuatorima, neispravnost jedne od diza, prestanak rada dobavne pumpe, neispravnost EC releja upravljačkog računala motora . Neposrednim uvidom na vozilu točno bih naveo stvarni razlog ili razloge radi kojih se ugasio motor.

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 i. - SVE JE NAPRAVLJENO, ALI NEMA GAS

Datum objave: 20.07.2011 09:35:19
Slika
PITANJE:

Poštovanje,ovako radi se o BMW kockici 318i m40 90godina,sve moguće je pregledano na autu zamjenjeno,izmjerena kompresija,svi pritisci pumpe,promjenjeni kabli,injektori,stavljen novi dihtung glave,skoro sve sve...i auto jedostavno nema gas kakav bi trebao imat na startu dok je na radnoj temperaturi i kad je hladan,treba mu 20-30 sekundi da dođe u normalno stanje na 800 okretaja,inače pada na na 500...kad se digunu okretaji u tih dvadesetak sekundi auto ide dalje normalno i u vožnji sve normalno radi...bio sam kod svih mogućih mehaničara i električara niko ne može otklonit kvar kompjuter ne kaže nikakvu grešku,on jedostavno poslije vožnje dok se ostavi 5-10 min i želite krenut nema gas ne prima ga tek nakon 20 sekundi dok se obrtaji digunu u normalu...neznam više šta napravit da li vi imate kakvu ideju šta bi moglo bit?! Hvala

ODGOVOR:

Uvijek postoje takvi kvarovi koji se ne mogu odmah pronači i za koje treba potrošiti više vremena , strpljenja i rada. Na kraju se uzrok ipak nađe . Sve što ste nabrojili ne znači da je ispravno a uz to mogu spomenuti još : pojedine senzore motora, mjerače , davače impulsa, aktuator minimuma, električnu instalaciju, leptirasti ventil, ECU centralu. Ne mogu ništa više dodati osim da se ponovo i sistematski ispitaju sve komponente sustava ubrizgavanja i sustava paljenja .

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 - JESU LI DISKOVI DALI SVOJE?

Datum objave: 19.07.2011 18:35:46
Slika
PITANJE:

Postovanje..velike pohvale na vas rad,dosad ste mi dosta puta pomogli :)Naime imam sljedeći problem,prije nekoliko dana sam stavio nove pločice na prednje točkove,sada pri kočenju pogotovo pri većim brzinama auto nenormalno trese,veća brzina više trese,dok se na manjim brzinama slabije primjeti,naglašavam da je auto prije zamjene normalno kočilo!!! Jel moguće da su diskovi dali svoje?automobil je bmw e39

ODGOVOR:

Ugradite nove diskove prve klase, dobro obradite dosjede za diskove, stavite prvoklasne pločice. Po potrebi obavite servis prednjih kočnih kliješta i hidraulike .

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 i. - ČUDAN DUBOKI ZVUK

Datum objave: 18.07.2011 17:58:20
Slika
PITANJE:

Pozdrav.Kupio sam bmw 318i m43-1997,190 000tkm.auto je izvrstan u svemu.ali imam samo 1 problem-kad dodam gas cuje se cudan duboki zvuk iz ispusnog sustava netipicno za bmw.promijenio zadnji lonac ali zvuk ostaje.pregledan je temeljito i sve je stvarno kao novo.vozio sam dosta bmw-a 318i,320i-e30,318i m40,318is m42.taj problem nisam ni na jednom od tih vozila imao. mehanicar mi je rekao da da je to njegov zvuk ali ja znam da to nije tako.molim vas za savjet,HVALA.

ODGOVOR:

Bez pregleda vozila na mogu ništa reći. Drugačiji zvuk može stavrati sam motor, loši nosači motora, ispušni sustav.

na vrh Povratak na vrh

BMW 316 i. - UGRADNJA KLIME?

Datum objave: 07.07.2011 00:36:12
Slika
PITANJE:

Pozdrav, zanima me koliko bi došla ugradnja klime za Bmw model 316i 2001 godište,77Kw,benzinac??te kakva su općenito mišljenja o istom(izdržljivost,potrošnja i slično)?? Hvala.

ODGOVOR:

Opčenito mogu reći da je kvaliteta ove vrste vozila jako dobra . Vozilo uz redovno održavanje može dugo trajati. Dijelovi su nešto skuplji nego za druga evropska vozila. Klima uređaj se ne isplati ugrađivati jer bi njegova cijena bila veća od 20.000,- kn i to opet ne bi bilo kao original . Bolje je odmah u startu kupiti vozilo s klimom , po mogućnosti automatskom.

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 TDS E39 - PROKUHAO JE

Datum objave: 02.07.2011 22:45:46
Slika
PITANJE:

veliki pozdrav.vec sam vam pisao ali nisam dobio odgovor pa cu pokusat ponovo.imam bmw 525 tds e 39.digla mi se temparatura na auto putu prokuhao je.mjenjo sam novu vodenu pumpa termostat difntung glave brusenje glave.uvjek isto nekad mi digne temparaturu kad vozim 140 a nekad vozim i 190 normalno.na manjim brzinama normalna bude temp.ali mi nabija pritisak u bocu maximalno i u gornje crijevo a donje bude normalno.auto trosi ulje neki pola litre na 2000 km.skido sam termostat isto bude sve.vjeruj te mi da neznam vise sta da mjenjam pokusao sam da duvam u bocu a skidam donje crijevo sa hladnjaka normalno izlazi vazduh i voda mislim da hladnjak nije zastopan.molim vas ako znate jos nesto sto nisam napisao a moze bit problem da mi napisete bio bi vam beskrajno zahvalan.hvala

ODGOVOR:

Iz Vašega pisma sam zaključio da se motor Vašega vozila pregrijava i da u rashladnom sustavu nastaje veliki tlak . To se može događati radi slijedećih razloga ili neispravnosti : termostat ( Vi ste ga već ispitatli ) , hladnjak ( moguće začepljenje ) , cijevi rashladnog sustava, ventilator na hladnjaku ili visko spojka , brtva glave, glava motora . Glavu motora ste obrađivali , međutim razmislite da li su svi radovi na glavi motora napravljeni stručno i kvalitetno ( hidraulično ispitivanje glave radi mogućeg puknuća glave , kvalitetna obrada glave, ugradnja brtvila prve klase , novi vijci glave motora ) . Sve ovo što sam napisao zna svaki bolji automehaničar . Druga je stvar ako Vaše vozilo popravlja nestručnjak , onda se ne čudim što nakon popravka opet imate iste probleme s pregrijavanjem.

na vrh Povratak na vrh

BMW 335 i.

Datum objave: 29.06.2011 23:09:52
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav! radi se o bmw 335i e93 2010 god sa skn chipom na 370 ks i 520 nm. zanima me dali zbog toga cesto odlazi HPFP pumpa goriva na ovim N55 masinama ili je neki drugi razlog? i dali zbog povecane snage DKG mjenjac moze stradat ili bi i na njemu trebalo napravit update softwera? u bmw tomicu mi nisu znali nista odgovorit, unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Opčenito se može reći da svako tuniranje i povećanje snage motora utjeće na trajnost motora i trajnost pojedinih sklopova na vozilu . To važi i za sklopove koje ste Vi naveli . Razumnim korištenjem motora ( što manje i što rijeđe  ) u području visokog broja okretaja takve rizike možete svesti na minimum.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - PROBLEM SA XENON SVJETLIMA

Datum objave: 28.06.2011 23:56:58
Slika
PITANJE:

postovani gospodine Meic pozdrav,imam problem sa xenon svetlima.auto je bmw 320d e46 2000god.xenon je fabricki.pre par dana sam primetio da mi svetla sama blicaju.dok je auto u fazi mirovanja ne blicaju ali u toku voznje pocinju da blicaju.nema nikavih obavestenja na kontrolnoj tablia( mislim nisu popaljene nikakve sijalice).unapred hvala i pozdrav

ODGOVOR:

Xenon svijetla na Vašemu vozilu imaju upravljačku elektroniku i rade pod nadzorom upravljačkog računala BSI . Grešku koju ste opisali najbolje je ispitati pomoću servisno dijagnostičkog uređaja . Na taj način najbrže i najpreciznije možete saznati što je neispravno .  Moguće neispravnosti su : visokofrekventni generatori xenon žarulja, pad napona u električnoj instalaciji , upravljačka elektronika . Nekada su uzrok i same xenon žarulje.

na vrh Povratak na vrh

BMW E 39 520 D - BROJ ŠASIJE I MOTORA

Datum objave: 28.06.2011 15:53:50
Slika
PITANJE:

zanima me moze li se preko broja sasije ucitat tj. saznat koji je broj motora kod bmw-a e39 520d 2000 godine.i gdje se nalazi taj broj tocno na motoru.

ODGOVOR:

Preko broja šasije mogu se saznati brojni podaci  kao i podacio o zapremini i snazi motora. Broj motore se ne može očitati .  Broj motora se uvijek nalazi na bloku motora i to na ravnoj brušenoj površini koja se nalazi u blizini brtve glave motora na bočnoj strani motora. Broj nije lako vidljiv .

na vrh Povratak na vrh

BMW E30 318 i - INERCIONI PREKIDAČ

Datum objave: 23.06.2011 23:44:40
Slika
PITANJE:

Imam BMW 318ti compact 97.godište,spuštao sam se s rubnika i auto je udario ispod prednjeg lijevog kotača i ugasio se.Nakon toga ga više ne mogu upaliti,sve lampice rade kako treba i vergla ali neće da upali,mislim da mi je iskočio sigurnosni prekidač i prekinuo mi dovod goriva i struje,gdje se nalazi taj prekidač na autu i kako da ga vratim. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Prekidač za zatvaranje goriva ( inercioni prekidač ) može se nalaziti na tri mjesta i to : u prostoru motora desno, u prtljažniku ispod zaštitne obloge, ispod sjedala suvozača. Uz to pregledajte i cijevi dovoda goriva ispod vozila.

na vrh Povratak na vrh

BMW 328 AUTOMATIC - INJEKTORI SU OČIŠĆENI

Datum objave: 17.06.2011 23:59:04
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam bmw a 328 automatic iz 1999g s ugrađenim lovato plinskim sustavom. Sve funkcionirao ok samo što ponekad nemogu upaliti auto iz prve nakon što odvozim neku relaciju.Dakle ujutro kad je hladan tj kad se prvi put pali upali besprijekorno dok nakon što pređem neku kilometražu (5,10,50km),stanem ugasim auto zaključam i vratim se npr za sat il dva on neće iz prve upaliti. Injektore sam očisto i na provjeri kompjutora ne pokazuje se nikakva greška pa mi je priopćeno da se to zna događati nakon čišćenja injektora i da je to jednostavno tako tj il će tako ostat pa ako me smeta mogu mijenjat injektore il će se samo popraviti s vremenom. U čemu je problem? srdačan pozdrav i hvala

ODGOVOR:

Točno je da uzrok mogu biti injektori iako su čišćeni . Nakon čišćenja injektor ne mora biti ispravan jer je oštećena dosjedna površina ventila injektora . Navesti ću i ostale moguće neispravnosti a to su : tlak goriva i količina gorivana injektorima, filter goriva, sustav paljenja ( loša iskra na svjećicama , bobina, probijanje visokog napona ), propuštanje na usinom kolektoru, MAF senzor, MAP senzor, ECT senzor, senzor radilice, TP senzor, električna instalacija, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

BMW 116 - RAZLIKA U SILI KOČENJA

Datum objave: 16.06.2011 21:56:01
Slika
PITANJE:

Poštovani, moje pitanje glasi ovako: Jučer sam bio na tehničkom pregledu vozila i zapazio sam jednu stavku koja me dala na razmišljanje. Prošle godine na tehničkom pregledu test kočnica je pokazao ove vrijednosti: PREDNJA OSOVINA lijevo 2500N desno 2450N, a STRAŽNJE vrijednosti lijevo 2500N desno 2500N. Kočnice su bile ispravne. Početkom ove godine sam morao na redovni servis, te su tamo ustanovili da je potrebno promjeniti zadnje disk pločice i to je navodno i zamjenjeno. Rezultati jučerašnjeg testa kočnica glase ovako : PREDNJA OSOVINA lijevo 2450N desno 2500N, a STRAŽNJE lijevo 1400N desno 1450N. Kčnice su ispravne, ali mene interesira zašto je tolika razlika cca 1000N od prošle godine, kada su prednje i stražnje vrijednosti bile skoro identične i prije toga nije bilo nikakvih izmjena na kočnicama na. Postavljam si pitanje dali su u opće izmijenili disk pločice na stražnjoj osovini i što znače te količine u "njutnima" (dali što je brojka manja da je to bolje ili obratno). Vozilo je BMW 116. Unaprijed se zahvaljujem na odgovoru. LIjep pozdrav!

ODGOVOR:

Razlika u sili kočenja lijeve i desne kočnice može biti 15% . Ako je to tako vozilo prolazi tehnički pregled a navedenu razliku u vožnji ne osjećate. Na veličinu sile kočenja utjeću brojni faktori i to : kvaliteta frikcionog materijala od kojega su napravljene kočne obloge,  stanja diskova /bubnjeva kočnice,  hidraulični tlak u sustavu kočnice,  kvaliteta guma . Kočnu silu koju možete vidjeti i očitati u Njutnima u stanici za tehnički pregled ( 1 kg = 10 N ) je sila koju stvara kočni sustav a koja je suprotna momentu okretanja valjaka . Detaljno objašnjenje o silama kočnog sustava zahtijevalo bi dosta vremena . Naravno da je bolje kada je sila kočenja veća.  Radi toga ću jednostavnim riječima reći kako ćete imati odličan kočni sustav. Za kočni sustav uvijek koristite prvoklasne materijale ( diskovi , disk pločice, papučice kočnice, ulje za kočnice, gume . Na svakom godišnjem servisu provjeravajte stanje navedenih dijelova , po potrebi dotrajale zamijenite.

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 530 D - TROM JE

Datum objave: 12.06.2011 14:05:15
Slika
PITANJE:

pozdravljeni ! ovako imam bmw e39 530 d 142 kw i nikako da normalno povuče u startu kada se kreće trom je . stavio reparirane injektore te repariranu turbinu iz njemaćke te auto nikako da dobije snagu kad kreće tek nakon 2000 okretaja normalno se osjeti njegova snaga . a u startu nikako ko golf 16 dizel ,te probao sam zamnjenit mjerać protoka zraka,,oba dva vandlera,provjerio i dao oprat katalizator ,izmjenio pumpu goriva u rezervaru ,sva crijeva vakumska su ok ,oprao i oćistio naravno intercooler kada se mjenjala turbina , te ujedno i promjenjen filter uljnih para motora na poklopcu ventila ,jer je poviše pario na ćep sada skoro da ništa ne pari na ćep sad ga nebi ni trebalo . više neznam što auto i dalje neide nikako u pokretu samom startu u trećoj se ćuje i osjeti kako motor jednostavno poludi i normalno poćinje ubrzavat kako i kad sam ga kupio iz njemaćke prije 4 i pol godine te kad se osjeti u startu da ne vuće malo baca dim al ne jako a kad dobro povuće baci dašak dima i ništa više ko bezinac unaprijed se zahvaljujem na odgovoru i pomoći hvala !

ODGOVOR:

Uz sve radnje i dijelove koje ste zamijenili postoje još brojni razlozi radi kojih motor nema potrebnu snagu i dobar start . Navesti ću koji bi to mogli biti razlozi : senzor pedale gasa, sustav za regulaciju tlaka turbine ( sama turbina može biti dobra ), senzor za tlak turbine, solenoid EGR ventila, senzor tlaka goriva na Rail-u, regulator količine goriva na niskim okretajima, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, ECT senzor, senzor bregaste osovine, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 TDS - TRESE PRI KOČENJU

Datum objave: 11.06.2011 23:51:30
Slika
PITANJE:

imam bmw 525 tds e39 u odlicnom stanju,osim sitnice,auto trese na kocenju ali samo prednji kraj.prednji lezajevi su novi,gume su nove,geometrija i balans su napravljeni prije 1000km,sve disk plocice su nove jedino diskovi nisu mijenjani jer uoopce ne izgledaju potroseni.osim tresnje prednjeg kraja na kocenje nema nikakvih drugih problema,da li su prednji diskovi problem?

ODGOVOR:

Diskovi mogu biti uzrok vibracija koje ste spomenuli ali to mogu biti i drugi faktori i to : hidraulika, kočna kliješta, dijelovi ovjesa , gume, felge. Pažljivom analizom i provjerom svega što sam naveo sigurno se može utvrditi što je neispravno. Sličnih primjera smo imali često u praksi.

na vrh Povratak na vrh