Danas je: 25.09.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

BMW E30 318 I. - RAZLIKA U KOMPESIJI

Datum objave: 21.09.2011 22:40:22
Slika
PITANJE:

Pozdrav gospodinu Meicu. Uz duzno postovanje imam par pitanja za vas. Imam problem sa bmw e30 318i (m10 75kw), stojao je godinu dana, ostavljen u potpuno ispravnom stanju. skoro sam stavio akumulator, dosuo benzin i upalio je odmah, ali ne radi lijepo, stavio sam nove svejcice, nista se nije probmjenilo, izmjerio sam pritisak u cilindrima, u prvom, trecem i cetvrtom cilindru je bio oko 11-12 bari, dok je u drugom bio oko 4 bara. da li su karike u pitanju, neki problem sa injektorom ili ventilima? ili je nesto skroz drugo? veliki poz

ODGOVOR:

Uzrok loše kompresije na drugom cilindru mogu biti samo klipni prstenovi ili ventili. Ako se stanje ne popravi nakon nekoliko dana potrebno je otvoriti motor i to riješiti . Razlika u kompresiji ne smije biti veća od 3 bara.

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 320 D - BRUJANJE

Datum objave: 17.09.2011 21:09:52
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine, imam problem sa brujanjem kod BMW E46 320d 2000god. Naime dešava se da pri postepenom povećanju brzine u 3 i 4 stepenu dolazi do jakog brujanja otprilike na sredini vozila. U posljednje vrijeme to je iščeznulo ali su se javljali jaki udari na istom mjestu ali u 2 stepenu prenosa. Nakon pregleda ustanovljeno je da je otišao zadnji križni ležaj kardana. Nakon njegove zamjene, udaranje u 2 stepenu je prestalo ali se vratilo brujanje u 3 i 4 stepenu. Daljim pregledom je ustanovljeno i da je otišao jedan od nosača motora, koji je takođe zamjenjen. Međutim, brujanje u 3 i 4 stepenu i dalje ne nestaje. Takođe da napomenem da su zamjenjeni i nosači na auspuhu. Možete li pomoći i imate li iskustva sa ovim? Unaprijed zahvalan.

ODGOVOR:

Zvuk koji ste spomenuli može dolaziti od ispušnog sustava ili od kardanskog vratila. Svaki bolji mehaničar će nakon pregleda Vašega vozila točno znati zašto i gdje nastaje opisani zvuk.

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 520 i. - DA LI SE MOTOR OŠTETIO?

Datum objave: 17.09.2011 21:00:45
Slika
PITANJE:

postovani,imam bmw e39 520i 2002g,u toku voznje na 150km/h upalila se crvena lampica ulje je bilo na min ,dodao sam nekih 600ml i sada je sve ok.Zanima me da li se motor mozda malo ostetio i kako mogu to da proverim,po meni radi normalno.Hvala.

ODGOVOR:

Za tako kratko vrijeme ne dolazi do oštećenja motora. Siguran način za provjeriti ima li oštećenja je mjerenje tlaka ulja ili još bolje demontaža kartera i provjera svih ležajeva radilice.

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 Xi -CERAMIC POWER LIQUID

Datum objave: 16.09.2011 10:15:39
Slika
PITANJE:

Gospodine Meić volio bi da mi date odgovor na jedno pitanje koje me dugo muči.Radi se o ceramic liquid power.ako ga ulijem u motor da li će mi se poboljšati šta na motoru tipa manje potrošnje ulja,malo povratit snagu i živost kod ubrzanja itd šta je navedeno kod toga proizvoda.može li to štetiti za motor kasnije i traje li to oko 1000000 koliko piše.zanima me vaše stručno mišljenje o tome jer skeptik sam a svatko ima svoju priču.unaprijed zahvaljujem.s poštovanjem.

ODGOVOR:

Otvorite moji stranicu i sve što piše je istina, negativnih posljedica nema . Ja sam CPL stavio i u svoje novo vozilo u cilju zaštite i dobrog učinka na motor. Pojedine stranke su me nazvale nakon što sam im stavio u motor CPL i pitale , zašto im to nisam prije stavio u motor.

na vrh Povratak na vrh

BMW E36 328 i. - KUPITI ILI NE KUPITI ?

Datum objave: 14.09.2011 08:22:07
Slika
PITANJE:

Poštovani, budući planiram kupiti BMW E36 coupe, 328i, 142 KW / 193 KS, manualni mjenjač, 1997. god., sa prijeđenih 197.000 km, molio bih Vas da mi kažete Vaše mišljenje o tom modelu, prednosti i mane. Na što bih trebao obratiti pažnju prije kupnje. Također bih Vas zamolio da mi kažete kako bih riješio jedan problem na tome automobilu ukoliko bih ga uzeo. Naime, auto posjeduje digitalnu klimu, no display često gubi kontakt (nestane cjelokupnog osvjetljenja) tako da klimom - ventilacijom ne mogu uopće upravljati. Da li se to može lako napraviti? Saznao sam da takav display košta nov poprilično velikih 500 EUR, a polovna ne mogu nigdje naći. Unaprijed se zahvaljivam na Vašim odgovorima i srdačno Vas pozdravljam!

ODGOVOR:

Ovo vozilo je vrlo kvalitetno i to u svim svojim segmentima ( motor, mjenjač, diferencijal, podvozje, unutrašnjost , .... ) . Jedina mana mu je cijena servisiranja i održavanja. Ako postoji neki nedostatak na motoru, mjenjaču, sustavu za upravljanje , popravak može biti skuplji nego cijena vozila. Ako želite izbjeći takve neugodnosti najprije obavite stručnu analizu i detaljni pregled stanja vozila i to na profesionalnom nivou a ne na amaterskom . Već ste spomenuli i prvi kvar na vozilu i naveli cijenu rezervnog dijela . Takvo vozilo ne možete popravljati s dijelovima s otpada.

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 318 i. - TROŠI ULJE

Datum objave: 10.09.2011 13:56:21
Slika
PITANJE:

IMAM BMW E 46 318i, 2002 godina, od jednom mi je poceo trositi ulje na 300 km 1 litr, nije pregrijan, isto ulje sipam, 5w40 imam ovaj Prins plin ugradjen iz kog razloga sta bi moglo da bude da ne rastavljaju mi motor ako ima neka druga mogucnost vasa iz iskustva hvala unaprijed Ognjen

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste spomenuli je velika . Način na koji motor troši ulje je na vodilice ventila ili na klipne prstenove. Plinski sustav nije uzrok velike potrošnje ulja. Pregledom Vašega vozila može se utvrditi kako nastaje potrošnja ulja. U većini slučajeva uzrok su brtve na vodilicama ventila i same vodilice ventila. Nakon uređenja glave motora potrošnja ulja se obično stabilizira na neku minimalnu količinu a to je 0,2 l/1000 km .

na vrh Povratak na vrh

BMW 520 i. - NEMA SNAGE

Datum objave: 08.09.2011 08:24:12
Slika
PITANJE:

BMW 520 1994.300000 km + plin injektorski. -slabo vuči u nižim okretajima, posebno kad se vozi na benz.,čuju se detonacije(povrat na filter zraka?),kao kad ima vode u gorivu,koji put dim udje u kabinu. okretni moment relativni normalan od 4000-5500 pa zatim opet - pada?? Simptomi su manje izraženi kad vozim na plin.Povremeno se na kratko vrijeme sve vrati u normalu. Izvađen katalizator, simptomi ostali. Provjerene bobine i svječice (hm..), navodno oboje ispravno.Autom sam donedavno bio IZNIMNO zadovoljan (10 god kod mene, kupljen od prijatelja sa 100000 km).

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : nečist rezervoar, nečist filter goriva, niski tlak goriva, benzinski injektori, MAF senzor, MAP senzor, senzor položaja bregaste osovine, EVAP ventil rezervoara, TPS senzor leptirastog ventila, mehaničko stanje motora. Najprije bih ispitao mehaničko stanje motora a nakon toga sustav dobave goriva i benzinske injektore.

na vrh Povratak na vrh

BMW E36 318 i.- NAMJEŠTANJE FAZE

Datum objave: 06.09.2011 12:35:37
Slika
PITANJE:

Vozim bmw e36 318i 83kw 92g,auto dobro radi na leru i u voznji nema nikakvih problema sve stima jedino sta mi je slabiji nego prije,zanima me dali uzrok moze biti faza paljenja jer nemam alat za to,na autu je mjenjana glava zbog puknuca glave,bregastu sam stavio da vrhovi gledaju prema gore i prvi na paljenje,dali je to ispravno napravito ili se moram obratiti nekome tko ima alat.Hvala!

ODGOVOR:

Fazu ste namjestili kako ste mogli i ona nije u ovom momentu točna. Za točno namještanje faze potreban je specijalni alat , bez toga je faza motora netočna.

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 320 D - NESTAJE RASHLADNA TEKUĆINA

Datum objave: 06.09.2011 01:01:05
Slika
PITANJE:

Poštovani, prije svega pohvaljujem vašu rubriku i vidim da ste mnogima pomogli, te se usrdno nadam da bi mogli i meni. Inače posjedujem BMW e46 320d 1998g. i imam problem sa gubitkom rashladne tekućine. Automobil nakon pređenih dvjestotinjak kilometara potroši oko litru,litru i pol tekućine. Kad na leru stoji neko vrijeme(npr.semafor), prilikom kretanja u prvoj primjećujem da "baci" bijeli dim na auspuh. Na motoru nema vidljivih znakova istjecanja tekućine te su moje pretpostavke da gubi tekućinu u hladnjaku EGR-a jer sam cuo da im je to mana i da je saćasta struktura unutar hladnjaka nekvalitetna te voda dospijeva u usisnu granu.Automobil ima 190000tkm. -Da li je moguće ugraditi zrakom hlađeni sa novije varijante od 150 ks? -Ima li kakve stete odnosno koristi za motor(aludiram na začepljivanje usisne grane sa crnim talogom koji dospijeva u sam motor), ako se potpuno začepi povrat ispušnih plinova u usisnu granu odnosno napravi "bypass" da ne dolazi do možebitnih oštećenja turbine? Znam da to utječe na prolaz na ekotestu, međutim vidjevši kako EGR ventil izgleda i kakvo sve smeće ulazi u motor postavlja se pitanje trajnosti motora. -Nevezano za ovo, imate li ikakvih saznanja u svezi bosch pumpe kojom je opremljen moj model; VP44 kako se ponasa sa biodizelom, odnosno jel ima gumene dijelove ili silikonske. Znam da će te vi reći da proizvođač ne preporuča koristenje istog u tim motorima, međutim evidentni su razlozi takvog mišljenja i zbog cega se dovodi u pitanje koristenje alternativnog goriva! Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Ako nema vidljivih tragova curenja rashladne tekućine i ako povremeno vidite bijeli dim na auspuhu to je siguran znak da rashladna tekućina nestaje kroz motor. Vi ste spomenuli usisnu granu to može biti uzrok ali i ne mora ( treba točno provjeriti ) . Ugradnja drugog hladnjaka nije jednostavna jer se moraju obaviti dodatne dorade i prilagodbe. Ja bi se uvijek opredijelio za originalno rješenje a ne za improvizaciju. Svi dizel motori dobro funkcioniraju s EGR ventilom a sve nečistoće ostaju u usisnom kolektoru koji se povremeno ,može očistiti . Nemam ništa protiv korištenja alternativnog goriva . Za Vaše vozilo proizvođač to nije predvidio . Ukoliko imate kritike na tu temu možete ih u pisanoj formi poslati proizvođaču . Vi kao vlasnik vozila imate pravo i mogućnost da na svom vozilu radite pojedine preinake , improvizacije, dorade , unapređenja.

na vrh Povratak na vrh

BMW 530 D - OPREZ PRILIKOM KUPNJE

Datum objave: 05.09.2011 15:06:09
Slika
PITANJE:

Imam jedno pitanje jer sam u velikoj nedoumici a nadam se da mi vi mozete pomomci. Kupio bih bmw530d automatik karavan 1999g. Presao je 196000km auto je uvezeno iz italije i sadasnji vlasnik ga je otkupio od privatne kuce i von auto ima od 2006g. Rekao mi je da je njemu na celeru pisalo 123000km al da ni sam ne zna jesu li ga oni vracali. Rekao mi je da nema nije ima nikakvih problema i uredno je servisiran! Zanima me vase misljenje o tom modelu auta s pbzirom da je automatik i da li cu sad mozda imat problema s njim s obzirom na godine i da je treca ruka. Vozio sam ga i motor radi ok i nema problema kod pribacivanja brzine. Molim vas da mi da te savjet jer bih ga kupio za 5000€ a cini mi se da je to dobra cijena? Hvala vam puno!!!

ODGOVOR:

Za spomenuto vozilo moram reći da je vrlo kvalitetno i ugodno za voziti . S druge strane održavanje nije uopče jeftino ako ćete ga ispravno servisirati . Ukoliko bi se dogodio kakv kvar na motoru, mjenjaču ili sustavu ABS , takvi popravci su jako skupi . Zato oprez prilikom kupnje , vozilo ima sigurno više kilometara nego što je prikazano . Ako ipak kupite navedeno vozilo zamijenite sve tekućine i sve filtere . U automatskom mjenjaču zamjenite i filter mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 520 i. - KATALIZATOR SE RASPAO IZNUTRA

Datum objave: 03.09.2011 22:58:52
Slika
PITANJE:

Postovani. Od nedavno sam vlsnik BMW E39 520i iz 1997.god.Imam par pitanja za vas. Kada se motor ugrije na radnu temperaturu na leru pali mi se lampica od pritiska ulja cim na najlaksi dodir gasa odmah se gasi u voznji se to ne desava.Uliveno je novo ulje Castrol Edge s novim filterom i jos samo promjenio indikator pritiska ulja misleci da je do njega ali se ispostavilo da nije. Drugo pitanje je primjetio sam da je katalizator prosuskao i da se totalno raspao iznutra dali to steti sto motoru sto se tice potrosnje i dimljenja lonac jer sam prmjetio otkada se to dogodilo da auto na momente dimi i da smrdi na auspuh. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Radi paljenja lampice tlaka ulja treba što prije izmjeriti tlak ulja koji mora biti iznad 0,9 bara kada motor radi na leru . Ako je tlak ulje niži , najčešći uzroci su ležajevi radilice ili pumpa za ulje. Neispravan katalizator šteti motoru , ugradite barem zamjenski.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - ZABRINUTOST RADI BIJELOG DIMA

Datum objave: 31.08.2011 15:18:33
Slika
PITANJE:

Postvani, imam problem sa BMW320d, u posudi za vodu non stop, dolazi vazduh a na auspuh pusi bijeli dim koji smrdi.Ujutru kad ga upalim na auspuh izbaci puno vode i bijelu pjenu.Temperaturu uopste ne dize.Neki majstori su mi rekli da je pukla glava, neki kazu dihtung a neki blok tako da ja sam ne znam sta je pa me zanima dali mi mozete odgovirit na post pitanje Hvala.

ODGOVOR:

Iz Vašega opisa se može zaključiti da rashladna tekućina ulazi u cilindar ( jedan ili više ) . Ako je to tako potrebno je demontirati glavu motora . Kada je demontirana glava motora tada će se znati da li je uzrok : brtva glave , glava motora ili blok motora . Iz vlastitog iskustva mogu reći da je u najvećem broju slučajeva uzrok brtva glave motora.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - NEUGODNE VIBRACIJE

Datum objave: 23.08.2011 13:12:24
Slika
PITANJE:

Imam bmw320 d. karavan ,automatik 150 konja,motor mi vibrira kad stojim u mijestu ,vibracije se prenose i u kabinu pa je malo neugodno za sijediti,,samo u mijestu ,inace stari motor je imao 250000 km i crkao je ne znam kako posto sam ga ja kupio sa novim motorom od 70000 km

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije bih posumnjao u nosače motora koji su česti uzrok vibracija kada motor radi na leru. Nakon toga bih provjerio da li motor radi ispravno na leru . Česti uzrok vibracija je neujednačeni rad motora radi loših diza , loše kompresije, prisutnosti zraka u gorivu.

na vrh Povratak na vrh

BMW E 36 328 i. - ČUJU SE HIDROPODIZAČI KAD JE HLADAN

Datum objave: 23.08.2011 12:42:22
Slika
PITANJE:

poštovani,imam BMW E36 328 iz 95 god,zanima me samo zašto se podizači čuju kad je motor hladan i kad se upali...za par sekundi rada ili dodavanjem gasa se prestanu čut.kako to riješit? svi novi podizači ili? unutra je ulje 5W-40 mobil 3000 da napomenem,rađena je generalka radi potrošnje ulja prije cca 30 000km .... LP

ODGOVOR:

Uzroci radi kojih se mogu ćuti hidropodizači : neodgovarajuće ulje, kanali za ulje u glavi motora, niski tlak ulja dok je motor hladan, filter ulja, vertikalni kanal za ulje kroz blok motora, sami hidropodizači .

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 1,8 i. - STRAGA NEŠTO LUPI

Datum objave: 23.08.2011 00:33:01
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Imam dva pitanja.Imam bmw e 46 benzinac 1.8 2001 godina,te imam problem .Prilikom stavljanja auta u brzinu čuje se da nešto lupi straga,te puštanjem kvaćila isto tako ,te dodavanjem i puštanjem gasa.Rekli su mi da je otišao diferencijal jer su zadnje gume bile različite jedna 175 a druga 185 zimske (stavili krivo kod vulkanizera).Promjenio sam i kupio polovni diferencijal ali isti problem.I još jedno pitanje vozeči se na srednjoj konzoli iz ventilacije mi je krenuo dim ,izgasio sam ventilaciju.Nakon dolaska na parkiralište ponovo sam ju upalio i ventilaciju i klimu i ništa se više nije dimilo di je kvaka i šta bi moglo biti. Unaprijed zahvaljujem i radujem se odgovoru . Hvala

ODGOVOR:

Nije uobičajeno da uzrok lupanja bude diferencijal . Česti uzrokci su : križ kardana, srednji ležaj kardana, hardy zglob, selen blokovi diferencijala . Provjerite barem sada ovo što sam naveo kao razloge. Dim koji ste vidjeli iz ventilacije može biti vodena para iz grijača, freon iz isparivača, izolacije nekih električnih vodova ( jako opasno !! ) .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D 2001. - GDJE SU OSIGURAČI ?

Datum objave: 23.08.2011 00:41:36
Slika
PITANJE:

Imam problem kod bmw-a 320d 2001.g. Ne rade pozicija ni kratka svjetla, te kad se na prekidaču upali, žmigavci s prednje strane svijetle. Dali je problem u masi, ili u osiguračima?? Ako su osigurači, ne mogu naći kutiju osigurača, ako možete reći gdje se nalazi??

ODGOVOR:

Kutija s osiguračima na Vašem vozilu se može nalaziti na četiri mjesta i to : u pretincu za stvari , u motornom prostoru lijevo, ispod zadnjeg sjedala, u prtljažnom prostoru bočno desno. Najprije pregledajte osigurača a nakon toga električna kontakte na kutiji osigurača , prekidač za svijetla, releje, električne vodove od kutije osigurača do pojedinih lampi koje ne rade .

na vrh Povratak na vrh

BMW 530 D - BRISAČ I PRSKALICE

Datum objave: 21.08.2011 20:32:03
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meic , imam BMW 530d , i ne radi mi zadnji brisač i prskalice na prednoj i zadnoj šajbi . Šta bi to moglo biti ? Pozdrav

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : osigurač, električna instalacija, konektori, elektromotor brisača.  Mlaznice za stakla mogu biti izvan funkcije kada su začepljene od kamenca, kada su neispravne cijevi dovod tekućine, kada je neispravna električna pumpica.

na vrh Povratak na vrh

BMW 328 - KAD SE UPALI NE RADE SVI CILINDRI

Datum objave: 18.08.2011 23:17:25
Slika
PITANJE:

Posjedujem Bmw 328i,godiste 2000,americki model,presao je oko 200 000..imam dva problema pa me interesuje da li su mozda povezani i kako da ih rijesim. Naime,kad upalim motor dok se ne zagrije kao da radi na manje klipova a uz to se i osjeti gorivo..? Druga stvar je posto je automatik,ako ga vozim malo zesce upali mu se lapica za mjenjac i pravi velike trzaje pri prebacivanju u drugu brzinu,bez obzira ako ga nastavim normalno voziti on i dalje pravi probleme. Onda moram da stanem ugasim ga par minuta i kad ga upalim opet radi normalno. Unaprijed zahvalan

ODGOVOR:

Moguće je da motor dok ga upalite ne radi na sve cilindra . Najčešći uzroci su : injektori, izostanak iskre na svjećicama, tlak goriva, propuštanje na usisnom kolektoru, kompresija. Najčešći problemi s mjenjačem su : nedovoljna količina ulja u mjenjaču, nekvalitetno ulje, začepljen filter mjenjača, električni ventili mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

BMW E36 318 i.- KONTROLNA PLOČA

Datum objave: 01.08.2011 19:13:54
Slika
PITANJE:

imam bmw 318 92godina kojeg zena vozi vec duze vrijeme i nikakvih problema sa tim autom, neki dan se kontrolna ploca ugasila i ne pokazuje nista,ne mjeri brzinu i ne svjetle lampice,kupio sam polovnu kontrolnu plocu i zamjenio,sada lampice rade ali jos uvjek kazaljke nepokazuju nista,u polju gdje se nalazi kilometraza pise da treba nekakav cod (code) neznam sta treba napravit da kontrolna ploca proradi,ja bi vas molio ako mi mozete pomoc.

ODGOVOR:

Kontrolna ploča treba biti točno odgovarajuća . Ako je to tako ista se treba programirati kako bi počela u cijelosti funkcionirati. Za to treba upotrebiti BMW mototester .

na vrh Povratak na vrh

BMW 520 2,0 i. - TROKIRA I PUCA

Datum objave: 01.08.2011 18:56:48
Slika
PITANJE:

Dobar dan .Imam bmw 520 24v 91 g auto kada krece trokira i puca dok ne prođe dvije tišuče okretaja onda je sve u redu .Zamjenjene svečice provjerene bubine na komjuteru je bil molim vas pomognite bankrotirati ču plačam pijaču

ODGOVOR:

Moguće neispranosti su : nečist rezervoar, nečisto gorivo, filteri, injektori, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, izostanak iskre na svjećicama, tlak goriva i količin agoriva na pojedinim injektorima, mjerač mase zraka, MAP senzor tlaka u usisnom kolektoru. električna instalacija od motora do ECU računala.

na vrh Povratak na vrh