Danas je: 28.07.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

BMW 320 i - STEZANJE GLAVE MOTORA

Datum objave: 07.06.2011 10:55:15
Slika
PITANJE:

radi se o bmw-u 320i 1987.g. ¨kockica¨, zanima me na koliko se kila steže glava motora. hvala.

ODGOVOR:

Vijci glave se stežu na slijedeći način : 40 - 45 Nm , čekati 15 min , 60 - 65 Nm , upaliti motor da radi 15 min , +25° - 30° . Ovo se odnosi na vijke koji imaju šesterokutnu glavu.

Za vijke koji imaju Torx glavu : 30 Nm , +90° +90° .

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 TDS - PEDALA KOČNICE POSTEPENO PROPADA

Datum objave: 07.06.2011 10:53:19
Slika
PITANJE:

Postovani zdravo, Vozim BMW 525 TDS 99 GOD, primjetio sam da pedala za kocnice postepeno propada dok motor radi, zamjenio sam glavni kocni cilindar ali je problem ostao, imate li slicno iskustvo ? molim vas za savjet. Pozdrav Trajce

ODGOVOR:

Pedala kočnice može propadati kada ima zraka u hidraulici kočnice, kada su istrošeni diskovi i disk pločice, kada su neispravni cijevni vodovi kočnice, kada je neispravan regulator tlaka kočnice, kada je neispravan bilo koji cilindar kočnice. Stručnim pregledom vozila sigurno bih točno utvrdio što je od navedenog neispravno.

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 530 D - PROŠAO KROZ LOKVU VODE

Datum objave: 07.06.2011 10:50:18
Slika
PITANJE:

Poštovani imam sljedeći problem(auto je bmw e39 530d):Poslije jake kiše prošao sam sa autom kroz lokvu vode,i auto je se samo ugasio!Nakon što sam pokušao ponovno pokrenuti motor auto je samo škljocao,nije verglao nimalo!Šta bi moglo biti?

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : spoj izmađu pojedinih vodiča i strujnih krugova te prekid napajanja pojedinih senzora , davača, aktuatora, ulazak vode kroz usisnu cijev filtera za zrak i izvjesna količina vode u samoj turbini , voda u alternatoru i prekid stavranja struje.

na vrh Povratak na vrh

BMW 530 D - ZAMJEN A ULJA U AUTOMATSKOM MJENJAČU

Datum objave: 06.06.2011 20:47:58
Slika
PITANJE:

Poštovani,molim vas za svjet...posjedujem bmw 530d,2007 godina sa 150 000km i sa automatskim mjenjacem...s autom nema nikakvih problema ali zanima me preporučujete li zamjenu ulja u automatskom mjenjacu ili ne treba ništa mijenjati s obzirom da zamjena tvornicki nije predviđena,može li zamjena štetno utjecati na mjenjac jer zaista svatko kaže drugačije pa molim vaš savjet kao stručnjaka...hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu je korisno mijenjati ulje u mjenjaču i filter mjenjača svakih 60.000 km  ili svake dvije godine. Na taj način preventivno djelujete da mjenjač ispravno radi i da dugo traje. Ulje u mjenjaču je točno odgovarajućih karakteristika i specifičnosti. Uz to treba reći da je postupak zamjene specifičan i složen.

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 TD - ŠTOGOT NAPRAVIO GASI SE

Datum objave: 05.06.2011 13:26:31
Slika
PITANJE:

...ovako, radi se o bmw 525td e34 1993g problem je u ler gasu sam dodaje i oduzima gas,kad se upale svjetla auto se ugasi,kad se stisne kočnica opet se gasi,kad okreneš volan opet se gasi, to se sve dešava na ler gasu, auto je u vožnji normalno dobro ide i sve,davači obrtaja nisu,ovaj mi jedan majstor govori da je elektronika na bosch pumpi mada ja sumnjam da je to,može li biti do reglera struje ili nešto drugo.

ODGOVOR:

Moguće eispravnosti su : zrak u sustavu goriva, filteri, nečist rezervoar za gorivo, dize, loše mehaničko stanje motora, senzor temperature motora, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor radilice, RPM senzor, električna instalacija motora, ECU centrala. Pregledom vozila mogao bih točno navesti sve neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - PUKNUT POKLOPAC MOTORA

Datum objave: 05.06.2011 13:14:01
Slika
PITANJE:

IMAM BMW 320D 150KS I JAKO SLABO VUČE PUKNUT JE POKLOPAC MOTORA KOD ZRAČNOG FILTERA MALO GA FALI DAL JE TO MOGUČ RAZLOG?

ODGOVOR:

Oštećenje navedenog poklopca može biti uzrok , međutim mogu postojati i brojni drugi razlozi . Zamijenite spomenuti poklopac i odmah ćete vidjeti rezultat. Ako rezultat izostane javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - AUTO CUKA

Datum objave: 04.06.2011 17:23:26
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam BMW 320d, 2001g 100kW. U zadnjih tjedan dana ponekad mi dok stiščem gas auto cuka, tj trzne na manje od jedne sekunde. ne događa se stalno niti u određenom broju okretaja. Unaprijed Vam hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Kada postoji problem kao što ste i Vi naveli najprije treba provjeriti jednostavnije stvari a to su : filter goriva, čistoću rezervoara, ispravnost diza, prisutnost zraka u sustavu goriva. Nakon ovoga po potrebi ispituju se pojedini senzori na motoru , davači impulsa, mjerač mase zraka, dobavna pumpa. Provjerite sve po redoslijedu koji sam naveo, a ako želite mi Vam to sve možemo dijagnosticirati i popraviti.

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 530D - SPORO REAGIRA

Datum objave: 01.06.2011 12:29:05
Slika
PITANJE:

Posjedujem bmw e39 530d 2002 godina,turbina mijenjana prije godinu dana,katalizatori izvađeni jer su bili previše začepljeni,a problem je sljedeći:pri naglom gasu iz mjesta auto sporo reagira od 2500 okretaja i onda normalno povuče nakon čega izbaci dosta crnog dima...Kao da ga nešto guši i kad izbaci taj dim onda dobro povuče sve do krajnje brzine...

ODGOVOR:

Crni dim je znak nepotpunog izgaranja goriva ( previše goriva premalo zraka ) . Najčešći uzroci su : tlačne cijevi turbine, intercooler, sustav za regulaciju tlaka turbine, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor tlaka turbine, senzor tlaka goriva, mjerač mase zraka, dize, mehaničko stanje motora, upravljačka elektronika motora. Ispitajte sve što sam naveo.

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 TDS - NAJPRIJE PROVJERITI, PA MIJENJATI

Datum objave: 31.05.2011 17:33:42
Slika
PITANJE:

Postovanje,hvala Vam na predhodnom odgovoru.U pitanju je BMW 525tds s problemom u motoru,to jest neprijatnom kuckanju u predelu glave...Mi smo skinuli bregastu i zamijenili oba hidropodizaca na 3 cilindru(original hidro podizaci iz BMW-a) ali je zvuk isti,malo manji ali isto rezak i neprijatan...Takodjer sad su zazoru izmedju hidropodizaca i bregaste minimalni i na svima isti...Ali zvuk i dalje ostao...Sta raditi?Neki mi kazu da sipam gusce ulje,mada mi je i skoro istekla km za promjenu ulja u motoru.Sta Vi mislite? Dal da promijenim svih 12 odnosno sada 10 hidro podizaca na glavi? Nisam pametan,dal da ga prikopcam na dijagnostiku jel to pomaze? Unaprijed hvala!!! E da,auto sam kupio od 1 vlasnika i ima servisnu kao i original km 197.000km,kao i svi servisi u BMW!

ODGOVOR:

Prvo i osnovno je da se utvrdi gdje  i zašto nastaje zvuk lupanja . Na žalost to se može otkriti samo neposrednim uvidom na Vašem vozilu . Ja mogu pisati na dugo i široko i navoditi što bi sve moglo biti ali od toga neće biti koristi.  Dakle ako ste zaključili da lupanje dolazi iz područja glave motora to je već nešto . Na području glave motora lupati mogu podizači, klackalice, bregaste osovine, varijatori faze ( VANOS ) , ventili, razvodni lanac, lančanici . Ako je to tako tada treba sumnjati s sve i sve navedene dijelove najprije provjeriti a ne na pamet mijenjati.

na vrh Povratak na vrh

BMW 316 Ti E46 , 1,8 N42 - BIO JE PUN GAREŽI I TALOGA

Datum objave: 26.05.2011 22:40:48
Slika
PITANJE:

Bmw 316ti e46 2001.god 230tkm(na satu) Imam problem kod paljenja auta, Kad ga ujutro upalim auto radi jako loše, trse se , nekad se i ugasi... kad se auto ustabili nakon cca 30 sekundi do minutu, auto radi solidno, u vožnji kod dodavanja gasa hoće zatrokirati, u globalu dobro vuče, postiže max brzinu. Auto je bio kod "majstora za BMW-je" Ustanovljeno je da je preskočio remen, kad su ga raskopali motor je bio u katastrofalnom stanju, pun gareži i taloga sagorelog ulja...sve je rastavljeno očiščeno, skidana je i glava te je i u njoj sve osim bregastih promjenjeno, uljna pumpa, varijabilne remenice od bregastih, svi senzori i neki ventili za regulaciju pritiska ulja( ak sam dobro skuzio ), motorič od vanosa, elektronika vanosa,bobine, svječice... NAPOMENA: auto i u toku dana kad se upali radi neko vrijeme loše, ponekad se čuje ispucavanje u usisnu granu, kao da ne zatvara ventile... Radi se o motoru 1.8L, 85kw, N42

ODGOVOR:

Prema svim podacima koje ste naveli i šifri motora , ovaj motor nema zupčasti remen nego razvodni lanac. Ako je otvaran motor i ako su se mijenjali neki dijelovi razvodnog mehanizma postoji mogučnost da motor nije dobro postavljen u fazu. To se može lako dogoditi ako servis nema originalne alate za blokadu motora i za točan položaj faze motora ( postoje 4 različita alata koji se koriste u tu svrhu ) . Provjerite još jednom fazu motora i tlakove kompresije.

na vrh Povratak na vrh

BMW 524 TD - ŠEĆER UBAČEN U REZERVOAR

Datum objave: 25.05.2011 10:31:55
Slika
PITANJE:

secer mi je ubacen u rezervoar imam bmw 524 td 90 god nemogu da upalim auto nece gorivo na dizne dali je moguce da je pumpa riknula

ODGOVOR:

Visokotlačna pumpa sigurno nije oštećena , treba smo očistiti rezervoar, cijvi dovoda goriva, visokotlačnu pumpu i zamijeniti filter goriva.

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 TDS - ČUJE SE VENTIL

Datum objave: 25.05.2011 10:17:55
Slika
PITANJE:

Pozdrav,imam BMW 525tds automatic god.1997 i imam 2 pitanja ZA VAS: CUJE MI SE VENTIL NA 3 CILINDRU,IMA LUFTA svi su 0.20 a ovaj je 0.45 zazor.Zanima me kako to najlakse odkloniti i dal se treba bregasta skidati kompletna da bi se doslo do ventila? Takodjer smo mislili podmetnuti sajbu na samo taj ventil da ne radimo glavu,jel to moguce i sta Vi mislite o tome? 2 pitanje,koliko litara ulja s filterom stane u automtski mjenjac?I dal ga treba mijenjati i ako auto dobro salta,a ja se plasim jer ne znam kad je i dal je ikad mijenjan filter u mjenjacu i ulje u mom BMW... Hvala puno

ODGOVOR:

Na motoru Vašega vozila se ne podešavaju ventili jer motor ima hidropodizače  koji automatski reguliraju položaj ventila prema bregastoj osovini. Ako čujete lupanje i ako ste otkrili da postoji zračnost koju ste naveli to znači d aje neispravan hidropodizač. Neispravni hidropodizač se može zmijeniti . Rješenja koja ste Vi spomenuli ne bih komentirao jer su u suprotnosti s pravilima struke. U automatski mjenjač ide 3 litre ulja . Ulje u mjenjaču treba mijenjati svakih 60.000 km ili svake dvije godine.

na vrh Povratak na vrh

BMW E30 1,8 i. 1985.- VRIJEME UBRIZGAVANJA GORIVA

Datum objave: 20.05.2011 21:55:33
Slika
PITANJE:

Vrijeme BMV E30 1,8i 77kw 1985g. Molio bih za pomoč oko ubrizgavanja goriva. Koji od uređaja daju informaciju o količini goriva i dali to vozilo može upaliti ako je on neispravan jer dao sam dizne na čiščenje i one su uredu iz kompjutera dobivam signal za ubrizgavanje ali dizne neče pustiti gorivo pritisak pumpe je 2,4 bara regulirani kada dovedem minus pol na dizne direktno one otvore tako da neznam šta se dešava dali je signal prekratak zbog kvara na nekom od senzora ili mogu sumljati u kompjuter makar sam bio odnesao kompjuter na servis i čovjek mi je rekao da je on ispravan i daje impulse no neznam zašto su možda slabi ili kratki sumnjam na senzor protoka zraka ali znam da kod drugih vozila njega odspojiš a vozilo dalje pali. Več mjesec dana rješavam taj problem i neznam više što napraviti čak je majstor bio donesao osciloskop i mjerio impuls na inekcijama ali one neče otvoriti osim kad minus inekcija direktno spajam na masu.Dali možda znate i kakav bi impuls na inekcije trebao biti kada se vozilo pali. Unaprijed puno Hvala več ste mi jednom prilikom pomogli u vezi honde civic gdje sam brusio na 3.specijalu nitrirao radilicu i auto več ima 30000km i radi savršeno.

ODGOVOR:

Vrijema ubrizgavanja goriva je vrlo značajni faktor u radu motora . O tome ovisi snaga motora, trajnost motora, eko-test ispušnih plinova. kada je motor zagrijan i kada radi i leru vrijeme ubrizgavanja ( otvorenost injektora je od 1,5 do 3,0 msec . U fazi vožnje to vrijeme se može povećavati i do 40 msec. Upravljačko računalo motora upravlja injektorima ( vremenom ubrizgavanja )  a to vrijeme računa na osnovu podataka koje dobiva od pojedinih senzora i davača na motoru . A to su slijedeći dijelovi sustava : ECT senzor za temperaturu motora, IAT senzor za temperaturu usisanog zraka, MAP senzor za tlak zraka u usisnom kolektoru, TP senzor položaja leptirastog ventila, potenciometar gasa, mjerač mase zraka VAF, lambda sonda . Na vašem vozilu treba ispitati sve što sam naveo a uz to još i tlak goriva te količinu goriva na pojedinim injektorima. Sve to se može raditi uz pretpostavku da je mehaničko stanje motora ispravno ( faza, kompresija, podešenost ventila, zabrtvljenost usisnog kolektora ) .

na vrh Povratak na vrh

BMW 316 - BRIZGALJKE ILI ...?

Datum objave: 20.05.2011 21:47:36
Slika
PITANJE:

Za početak sve pohvale i svaka vam čast za ovu stranicu i za to što ste pomogli ljudima rješiti svakakve pa čak i neke meni začuđujuće probleme na autima.. nadam se da možete i mene savjetovat.. naime, posjedujem BMW E30 316 kojem je motor krepao, pa sam za jeftine novce nabavio 1.8 koji ima injection.. motor radi super na leru,i pali normalno, no kada upalim motor čuje se štektanje.. po mojoj procjeni bi to bile brizgaljke goriva jer zvuk potječe od njih.. pa je moje pitanje, dali se brizgaljke mogu tako čuti,dali to utječe na potrošnju goriva,i dali je vrijeme za promjenu brizgaljki ?? hvala unaprijed.. lijepi pozdrav..

ODGOVOR:

Zvuk koji spominjete i koji ste opisali ( štektanje ) nikako ne mogu vjerodostojno opisati detalje gdje taj zvuk nastaje i zašto. Točan odgovor bih mogao dati kada bih pregledao motor vašega vozila. U vezi toga moram naglasiti da je zvuk rada injektora vrlo malog intenzitetć i gotovo se ne čuje. Drugo što je važno reči je da neispravni injektori jako utjeću na potrošnju goriva, rad motora i eko test ispušnih plinova. U većini slučajeva injektori se mogu uspješno čistiti , nakon čišćenja se postižu dobri rezultati nakon kojih injektori opet dobro rade. Na kraju bih radi Vaše informacije još rekao da postoji i drugi niz faktora koji mogu utjecati na potrošnju goriva, ispravan rad motora i stanje ispušnih plinova.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - ZAMJENA GUMICA VENTILA

Datum objave: 11.05.2011 12:55:29
Slika
PITANJE:

postovani! zanima me cijena promjene gumica na ventilima na bmw 320 d 100kw,bez skidanja glave ako je ikako moguće??? hvala (gumice moje)

ODGOVOR:

Vaše vozilo bih trebao pregledati i tada bih mogao navesti točnu cijenu potrebnog materijala i rada . Bez obzira na moje znanje i veliko iskustvo ne bih to radio a bez da demontiram glavu motora.

na vrh Povratak na vrh

BMW 520 i. - PUKLA BREGASTA OSOVINA

Datum objave: 11.05.2011 12:14:47
Slika
PITANJE:

Postovani imam problem sa bmw 520i 98 god prije mog skidanja glave imao je problem, pukao je ispušni ventil,zamjenili smo isti taj ventil,montirali glavu,uzubio lanac,upalio ga radio je nekoliko minuta i ugasio se .Poslije toga nisam mogao upaliti ,razmontirao sam ponovo glavu i vidio da je polomio bregastu i iskrivio ventile .Molio bi da mi objasnite u cemu bi mogao biti problem hvala

ODGOVOR:

Do pucanja bregaste osovine moglo je doći ako niste dobro obavili radove na glavi motora , ugradnju ventila i namještanje točnog položaja faze motora. Motor Vašega vozila je jako zahtijevan i potrebno je da osoba koja radi ima potrebno znanje i sve alate . Za namještanje faze motora treba imati specijalni alat inače faza motora nije točna.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 i.- KOD KONSTANTNOG GASA TROKIRA

Datum objave: 03.05.2011 20:59:16
Slika
PITANJE:

bmw 320i, 95.god.,trokira,kod ubrzavanja ide normalno ali kod držanja konstantnog gasa svakih 2-3 sekunde zatrokira!, neovisno na kojim okretajima i brzini, auto je na plin (direktan), na benzinu se ne osjeti kao na plinu.napravio sam kompletan servis plina i majstor kaže da je stvar u bobinama, promijenim bobine i svječice i opet isto.otiđem kod drugog majstora koji ga je spojio na dijagnostiku i kaže da je problem senzor bregaste osovine, pa me sad zanima kolko košta taj senzor i jel moguće da je to stvarno problem, jer do sad su me nagađanja već skupo koštala! ako nije, što bi moglo biti? hvala!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba ispitati sustav paljenja , sustav elektronskog ubrizgavanja i po potrebi mehanički sustav motora. Nakon detaljno i stručno obavljenog ispitivanja i testiranja pojedinih komponenata može se točno znati što je neispravno i kolika je cijena popravka. U ovom slučaju moguće neispravnosti su : svjećice, bobine, elektronika paljenja, električna instalacija i konektori ( pad napona ), MAF senzor, MAP senzor, propuštanje na usisnom kolektoru, senzor položaja leptirastog ventila, tlak goriva, injektori, regulator tlaka goriva, senzor radilice, filteri , nečist rezervoar za gorivo, mehaničko stanje motora. Cijenu bilo kojeg dijela možete saznati u svakom skladištu dijelova BMW kada navedete broj šasije vozila. Dijagnostiku povjerite servisu u koji imate povjerenje i nakon toga zatražite i troškovnik za potrebne dijelove i uslugu servisa.

na vrh Povratak na vrh

BMW 3 E46 - PREGLED PRIJE KUPNJE

Datum objave: 11.04.2011 13:51:01
Slika
PITANJE:

Poštovani Možete li mi pomoći savjetom oko kvalitete BMW-a serije 3, model E46. Naime htio bih kupiti navedeni model, godište oko 2000-2003 pa me zanimaju njihove mane i kvalitete. Od motora me zanima ili 318d ili benzinac. Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Navedeni model vozila je vrlo kvalitetan . Benzinski motor kao i dizel motor su također jako kvalitetni . Dizel motor je skuplji za održavanje ali je po potrošnji goriva ekonomičnii. Poželjno je da na vozilu koje izaberete najprije obavite stručni pregled motora , mjenjača, ovjesa, kočnog sustava, podvozja te vozila u cjelini. Na ovaj način možete izbjeći neugodna iznenađenja. Ovakve preglede radimo često.

 

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 i. - POMAŽE LI ADITIV ?

Datum objave: 16.03.2011 14:12:26
Slika
PITANJE: dobar dan,ovo je prva stranica ovog tipa i super ste sto odgovarate na pitanja,ja imam BMW 525i iz 91 godine ima 320 000 hiljada predenih kilometara i vec trosi ulje prijatelj mi je predlozio da u motor naspem neki k2 aditiv za ulje koji navodno pomaze motoru da ne trosi ulje i pojacava kompresiju,ja bih to nasuo ali se bojim sta ce biti s motorom poslije i nakon zamjene ulja,sta vi predlazete da sipam taj aditiv ili ne. unaprijed hvala
ODGOVOR:Kada postoji istrošenje u motoru rijetko koji aditiv može pomoći. Na tržištu se mogu pronaći brojni dodaci za motor ( aditivi ) na kojima piše da smanjuju potrošnju ulja i da poboljšavaju kompresiju, međutim u praksi to nije tako. Navedeni aditivi uglavnom ne pomažu ili pomažu minimalno. Isti nemaju štetan učinak na motor. To znači da možete upotrebiti navedeni aditiv a rezultat ćete vidjeti vrlo brzo i na taj način saznati koliko isti pomaže Vašem motoru.
na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - DOBAVNA PUMPA?

Datum objave: 01.03.2011 17:58:49
Slika
PITANJE: Da li mi mozete objasniti sta mi se desava sa autom?Imam BMW 320 d.Pre par dana pokvarila mi se potopna pumpa u rezervoaru.Posle zamene nove pumpe,auto je poceo da mi se gusi kada dajem gas i zadrzim duze od par sekundi,i pocne da se dimi negde kod turbine na auspuhu.To mi se desava samo kada malo pritisnem papucicu gasa,a kada naglo dam gas onda radi normalno,bez obzira na brzinu kretanja.Nekada u voznji desi se da prilikom dodavanja gasa nema snage da vuce.Na leru radi normalno,pri paljenju je sve u redu.Unapred zahvalan.
ODGOVOR:Sve detalje koje ste naveli ukazju na problem dobave goriva. To znači da je uzrok dobavna pumpa koju ste ugradili ili neki drugi problem s količinom goriva. To mogu biti filter goriva, cijevi dovoda goriva, prisutnost zraka u gorivu, nečist rezervoar goriva, visokotlačna pumpa. Pregledajte sve što sam naveo .
na vrh Povratak na vrh