Danas je: 21.04.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

BMW E 39 520 D - BROJ ŠASIJE I MOTORA

Datum objave: 28.06.2011 15:53:50
Slika
PITANJE:

zanima me moze li se preko broja sasije ucitat tj. saznat koji je broj motora kod bmw-a e39 520d 2000 godine.i gdje se nalazi taj broj tocno na motoru.

ODGOVOR:

Preko broja šasije mogu se saznati brojni podaci  kao i podacio o zapremini i snazi motora. Broj motore se ne može očitati .  Broj motora se uvijek nalazi na bloku motora i to na ravnoj brušenoj površini koja se nalazi u blizini brtve glave motora na bočnoj strani motora. Broj nije lako vidljiv .

na vrh Povratak na vrh

BMW E30 318 i - INERCIONI PREKIDAČ

Datum objave: 23.06.2011 23:44:40
Slika
PITANJE:

Imam BMW 318ti compact 97.godište,spuštao sam se s rubnika i auto je udario ispod prednjeg lijevog kotača i ugasio se.Nakon toga ga više ne mogu upaliti,sve lampice rade kako treba i vergla ali neće da upali,mislim da mi je iskočio sigurnosni prekidač i prekinuo mi dovod goriva i struje,gdje se nalazi taj prekidač na autu i kako da ga vratim. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Prekidač za zatvaranje goriva ( inercioni prekidač ) može se nalaziti na tri mjesta i to : u prostoru motora desno, u prtljažniku ispod zaštitne obloge, ispod sjedala suvozača. Uz to pregledajte i cijevi dovoda goriva ispod vozila.

na vrh Povratak na vrh

BMW 328 AUTOMATIC - INJEKTORI SU OČIŠĆENI

Datum objave: 17.06.2011 23:59:04
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam bmw a 328 automatic iz 1999g s ugrađenim lovato plinskim sustavom. Sve funkcionirao ok samo što ponekad nemogu upaliti auto iz prve nakon što odvozim neku relaciju.Dakle ujutro kad je hladan tj kad se prvi put pali upali besprijekorno dok nakon što pređem neku kilometražu (5,10,50km),stanem ugasim auto zaključam i vratim se npr za sat il dva on neće iz prve upaliti. Injektore sam očisto i na provjeri kompjutora ne pokazuje se nikakva greška pa mi je priopćeno da se to zna događati nakon čišćenja injektora i da je to jednostavno tako tj il će tako ostat pa ako me smeta mogu mijenjat injektore il će se samo popraviti s vremenom. U čemu je problem? srdačan pozdrav i hvala

ODGOVOR:

Točno je da uzrok mogu biti injektori iako su čišćeni . Nakon čišćenja injektor ne mora biti ispravan jer je oštećena dosjedna površina ventila injektora . Navesti ću i ostale moguće neispravnosti a to su : tlak goriva i količina gorivana injektorima, filter goriva, sustav paljenja ( loša iskra na svjećicama , bobina, probijanje visokog napona ), propuštanje na usinom kolektoru, MAF senzor, MAP senzor, ECT senzor, senzor radilice, TP senzor, električna instalacija, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

BMW 116 - RAZLIKA U SILI KOČENJA

Datum objave: 16.06.2011 21:56:01
Slika
PITANJE:

Poštovani, moje pitanje glasi ovako: Jučer sam bio na tehničkom pregledu vozila i zapazio sam jednu stavku koja me dala na razmišljanje. Prošle godine na tehničkom pregledu test kočnica je pokazao ove vrijednosti: PREDNJA OSOVINA lijevo 2500N desno 2450N, a STRAŽNJE vrijednosti lijevo 2500N desno 2500N. Kočnice su bile ispravne. Početkom ove godine sam morao na redovni servis, te su tamo ustanovili da je potrebno promjeniti zadnje disk pločice i to je navodno i zamjenjeno. Rezultati jučerašnjeg testa kočnica glase ovako : PREDNJA OSOVINA lijevo 2450N desno 2500N, a STRAŽNJE lijevo 1400N desno 1450N. Kčnice su ispravne, ali mene interesira zašto je tolika razlika cca 1000N od prošle godine, kada su prednje i stražnje vrijednosti bile skoro identične i prije toga nije bilo nikakvih izmjena na kočnicama na. Postavljam si pitanje dali su u opće izmijenili disk pločice na stražnjoj osovini i što znače te količine u "njutnima" (dali što je brojka manja da je to bolje ili obratno). Vozilo je BMW 116. Unaprijed se zahvaljujem na odgovoru. LIjep pozdrav!

ODGOVOR:

Razlika u sili kočenja lijeve i desne kočnice može biti 15% . Ako je to tako vozilo prolazi tehnički pregled a navedenu razliku u vožnji ne osjećate. Na veličinu sile kočenja utjeću brojni faktori i to : kvaliteta frikcionog materijala od kojega su napravljene kočne obloge,  stanja diskova /bubnjeva kočnice,  hidraulični tlak u sustavu kočnice,  kvaliteta guma . Kočnu silu koju možete vidjeti i očitati u Njutnima u stanici za tehnički pregled ( 1 kg = 10 N ) je sila koju stvara kočni sustav a koja je suprotna momentu okretanja valjaka . Detaljno objašnjenje o silama kočnog sustava zahtijevalo bi dosta vremena . Naravno da je bolje kada je sila kočenja veća.  Radi toga ću jednostavnim riječima reći kako ćete imati odličan kočni sustav. Za kočni sustav uvijek koristite prvoklasne materijale ( diskovi , disk pločice, papučice kočnice, ulje za kočnice, gume . Na svakom godišnjem servisu provjeravajte stanje navedenih dijelova , po potrebi dotrajale zamijenite.

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 530 D - TROM JE

Datum objave: 12.06.2011 14:05:15
Slika
PITANJE:

pozdravljeni ! ovako imam bmw e39 530 d 142 kw i nikako da normalno povuče u startu kada se kreće trom je . stavio reparirane injektore te repariranu turbinu iz njemaćke te auto nikako da dobije snagu kad kreće tek nakon 2000 okretaja normalno se osjeti njegova snaga . a u startu nikako ko golf 16 dizel ,te probao sam zamnjenit mjerać protoka zraka,,oba dva vandlera,provjerio i dao oprat katalizator ,izmjenio pumpu goriva u rezervaru ,sva crijeva vakumska su ok ,oprao i oćistio naravno intercooler kada se mjenjala turbina , te ujedno i promjenjen filter uljnih para motora na poklopcu ventila ,jer je poviše pario na ćep sada skoro da ništa ne pari na ćep sad ga nebi ni trebalo . više neznam što auto i dalje neide nikako u pokretu samom startu u trećoj se ćuje i osjeti kako motor jednostavno poludi i normalno poćinje ubrzavat kako i kad sam ga kupio iz njemaćke prije 4 i pol godine te kad se osjeti u startu da ne vuće malo baca dim al ne jako a kad dobro povuće baci dašak dima i ništa više ko bezinac unaprijed se zahvaljujem na odgovoru i pomoći hvala !

ODGOVOR:

Uz sve radnje i dijelove koje ste zamijenili postoje još brojni razlozi radi kojih motor nema potrebnu snagu i dobar start . Navesti ću koji bi to mogli biti razlozi : senzor pedale gasa, sustav za regulaciju tlaka turbine ( sama turbina može biti dobra ), senzor za tlak turbine, solenoid EGR ventila, senzor tlaka goriva na Rail-u, regulator količine goriva na niskim okretajima, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, ECT senzor, senzor bregaste osovine, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 TDS - TRESE PRI KOČENJU

Datum objave: 11.06.2011 23:51:30
Slika
PITANJE:

imam bmw 525 tds e39 u odlicnom stanju,osim sitnice,auto trese na kocenju ali samo prednji kraj.prednji lezajevi su novi,gume su nove,geometrija i balans su napravljeni prije 1000km,sve disk plocice su nove jedino diskovi nisu mijenjani jer uoopce ne izgledaju potroseni.osim tresnje prednjeg kraja na kocenje nema nikakvih drugih problema,da li su prednji diskovi problem?

ODGOVOR:

Diskovi mogu biti uzrok vibracija koje ste spomenuli ali to mogu biti i drugi faktori i to : hidraulika, kočna kliješta, dijelovi ovjesa , gume, felge. Pažljivom analizom i provjerom svega što sam naveo sigurno se može utvrditi što je neispravno. Sličnih primjera smo imali često u praksi.

na vrh Povratak na vrh

BMW 118 D- VODA I AUTU

Datum objave: 10.06.2011 09:54:31
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam BMW 118d 2005 godina, i imam problem taj da mi se pojavila voda ispod stražnjeg sjedala, padala je kiša par dana zadnjih, a ja sam jučer tek skužio, jer mi se pojavila fleka na sjedalu da je ispod istog lokva vode, sve sam to očistio i osušio, ali mi se opet pojavi voda, pa neznam jel opet od kiše koja je opet padala ali jako kratko ili od vrata, naime sve okolo je suho, samo taj dio ispod sjedala je natopljen vodom... imaju dva čepića ispod jel to mogu otvoriti da voda odlazi, dok ne skužim u čemu je problem.

ODGOVOR:

Navedene čepove možete otvoriti za ispust vode. Voda koju ste vidjeli u vozilu može biti oborinska ili kondenzat od klima uređaja . Ako klima uređaj isključite ili ako toga uređaja nema u vozilu tada govorimo o oborinskoj vodi. Ista može ući u vozilo kroz brtvu vrata, kroz staklo vrata, kroz krovni prozor ( ako isti postoji ) . U ovom slučaju treba obaviti test na propuštanje i točno utvrditi na kojem mjestu ulazi voda u vozilo. Nakon toga nije teško otkloniti oštećenje ili kvar.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 i - STEZANJE GLAVE MOTORA

Datum objave: 07.06.2011 10:55:15
Slika
PITANJE:

radi se o bmw-u 320i 1987.g. ¨kockica¨, zanima me na koliko se kila steže glava motora. hvala.

ODGOVOR:

Vijci glave se stežu na slijedeći način : 40 - 45 Nm , čekati 15 min , 60 - 65 Nm , upaliti motor da radi 15 min , +25° - 30° . Ovo se odnosi na vijke koji imaju šesterokutnu glavu.

Za vijke koji imaju Torx glavu : 30 Nm , +90° +90° .

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 TDS - PEDALA KOČNICE POSTEPENO PROPADA

Datum objave: 07.06.2011 10:53:19
Slika
PITANJE:

Postovani zdravo, Vozim BMW 525 TDS 99 GOD, primjetio sam da pedala za kocnice postepeno propada dok motor radi, zamjenio sam glavni kocni cilindar ali je problem ostao, imate li slicno iskustvo ? molim vas za savjet. Pozdrav Trajce

ODGOVOR:

Pedala kočnice može propadati kada ima zraka u hidraulici kočnice, kada su istrošeni diskovi i disk pločice, kada su neispravni cijevni vodovi kočnice, kada je neispravan regulator tlaka kočnice, kada je neispravan bilo koji cilindar kočnice. Stručnim pregledom vozila sigurno bih točno utvrdio što je od navedenog neispravno.

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 530 D - PROŠAO KROZ LOKVU VODE

Datum objave: 07.06.2011 10:50:18
Slika
PITANJE:

Poštovani imam sljedeći problem(auto je bmw e39 530d):Poslije jake kiše prošao sam sa autom kroz lokvu vode,i auto je se samo ugasio!Nakon što sam pokušao ponovno pokrenuti motor auto je samo škljocao,nije verglao nimalo!Šta bi moglo biti?

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : spoj izmađu pojedinih vodiča i strujnih krugova te prekid napajanja pojedinih senzora , davača, aktuatora, ulazak vode kroz usisnu cijev filtera za zrak i izvjesna količina vode u samoj turbini , voda u alternatoru i prekid stavranja struje.

na vrh Povratak na vrh

BMW 530 D - ZAMJEN A ULJA U AUTOMATSKOM MJENJAČU

Datum objave: 06.06.2011 20:47:58
Slika
PITANJE:

Poštovani,molim vas za svjet...posjedujem bmw 530d,2007 godina sa 150 000km i sa automatskim mjenjacem...s autom nema nikakvih problema ali zanima me preporučujete li zamjenu ulja u automatskom mjenjacu ili ne treba ništa mijenjati s obzirom da zamjena tvornicki nije predviđena,može li zamjena štetno utjecati na mjenjac jer zaista svatko kaže drugačije pa molim vaš savjet kao stručnjaka...hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu je korisno mijenjati ulje u mjenjaču i filter mjenjača svakih 60.000 km  ili svake dvije godine. Na taj način preventivno djelujete da mjenjač ispravno radi i da dugo traje. Ulje u mjenjaču je točno odgovarajućih karakteristika i specifičnosti. Uz to treba reći da je postupak zamjene specifičan i složen.

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 TD - ŠTOGOT NAPRAVIO GASI SE

Datum objave: 05.06.2011 13:26:31
Slika
PITANJE:

...ovako, radi se o bmw 525td e34 1993g problem je u ler gasu sam dodaje i oduzima gas,kad se upale svjetla auto se ugasi,kad se stisne kočnica opet se gasi,kad okreneš volan opet se gasi, to se sve dešava na ler gasu, auto je u vožnji normalno dobro ide i sve,davači obrtaja nisu,ovaj mi jedan majstor govori da je elektronika na bosch pumpi mada ja sumnjam da je to,može li biti do reglera struje ili nešto drugo.

ODGOVOR:

Moguće eispravnosti su : zrak u sustavu goriva, filteri, nečist rezervoar za gorivo, dize, loše mehaničko stanje motora, senzor temperature motora, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor radilice, RPM senzor, električna instalacija motora, ECU centrala. Pregledom vozila mogao bih točno navesti sve neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - PUKNUT POKLOPAC MOTORA

Datum objave: 05.06.2011 13:14:01
Slika
PITANJE:

IMAM BMW 320D 150KS I JAKO SLABO VUČE PUKNUT JE POKLOPAC MOTORA KOD ZRAČNOG FILTERA MALO GA FALI DAL JE TO MOGUČ RAZLOG?

ODGOVOR:

Oštećenje navedenog poklopca može biti uzrok , međutim mogu postojati i brojni drugi razlozi . Zamijenite spomenuti poklopac i odmah ćete vidjeti rezultat. Ako rezultat izostane javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - AUTO CUKA

Datum objave: 04.06.2011 17:23:26
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam BMW 320d, 2001g 100kW. U zadnjih tjedan dana ponekad mi dok stiščem gas auto cuka, tj trzne na manje od jedne sekunde. ne događa se stalno niti u određenom broju okretaja. Unaprijed Vam hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Kada postoji problem kao što ste i Vi naveli najprije treba provjeriti jednostavnije stvari a to su : filter goriva, čistoću rezervoara, ispravnost diza, prisutnost zraka u sustavu goriva. Nakon ovoga po potrebi ispituju se pojedini senzori na motoru , davači impulsa, mjerač mase zraka, dobavna pumpa. Provjerite sve po redoslijedu koji sam naveo, a ako želite mi Vam to sve možemo dijagnosticirati i popraviti.

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 530D - SPORO REAGIRA

Datum objave: 01.06.2011 12:29:05
Slika
PITANJE:

Posjedujem bmw e39 530d 2002 godina,turbina mijenjana prije godinu dana,katalizatori izvađeni jer su bili previše začepljeni,a problem je sljedeći:pri naglom gasu iz mjesta auto sporo reagira od 2500 okretaja i onda normalno povuče nakon čega izbaci dosta crnog dima...Kao da ga nešto guši i kad izbaci taj dim onda dobro povuče sve do krajnje brzine...

ODGOVOR:

Crni dim je znak nepotpunog izgaranja goriva ( previše goriva premalo zraka ) . Najčešći uzroci su : tlačne cijevi turbine, intercooler, sustav za regulaciju tlaka turbine, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor tlaka turbine, senzor tlaka goriva, mjerač mase zraka, dize, mehaničko stanje motora, upravljačka elektronika motora. Ispitajte sve što sam naveo.

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 TDS - NAJPRIJE PROVJERITI, PA MIJENJATI

Datum objave: 31.05.2011 17:33:42
Slika
PITANJE:

Postovanje,hvala Vam na predhodnom odgovoru.U pitanju je BMW 525tds s problemom u motoru,to jest neprijatnom kuckanju u predelu glave...Mi smo skinuli bregastu i zamijenili oba hidropodizaca na 3 cilindru(original hidro podizaci iz BMW-a) ali je zvuk isti,malo manji ali isto rezak i neprijatan...Takodjer sad su zazoru izmedju hidropodizaca i bregaste minimalni i na svima isti...Ali zvuk i dalje ostao...Sta raditi?Neki mi kazu da sipam gusce ulje,mada mi je i skoro istekla km za promjenu ulja u motoru.Sta Vi mislite? Dal da promijenim svih 12 odnosno sada 10 hidro podizaca na glavi? Nisam pametan,dal da ga prikopcam na dijagnostiku jel to pomaze? Unaprijed hvala!!! E da,auto sam kupio od 1 vlasnika i ima servisnu kao i original km 197.000km,kao i svi servisi u BMW!

ODGOVOR:

Prvo i osnovno je da se utvrdi gdje  i zašto nastaje zvuk lupanja . Na žalost to se može otkriti samo neposrednim uvidom na Vašem vozilu . Ja mogu pisati na dugo i široko i navoditi što bi sve moglo biti ali od toga neće biti koristi.  Dakle ako ste zaključili da lupanje dolazi iz područja glave motora to je već nešto . Na području glave motora lupati mogu podizači, klackalice, bregaste osovine, varijatori faze ( VANOS ) , ventili, razvodni lanac, lančanici . Ako je to tako tada treba sumnjati s sve i sve navedene dijelove najprije provjeriti a ne na pamet mijenjati.

na vrh Povratak na vrh

BMW 316 Ti E46 , 1,8 N42 - BIO JE PUN GAREŽI I TALOGA

Datum objave: 26.05.2011 22:40:48
Slika
PITANJE:

Bmw 316ti e46 2001.god 230tkm(na satu) Imam problem kod paljenja auta, Kad ga ujutro upalim auto radi jako loše, trse se , nekad se i ugasi... kad se auto ustabili nakon cca 30 sekundi do minutu, auto radi solidno, u vožnji kod dodavanja gasa hoće zatrokirati, u globalu dobro vuče, postiže max brzinu. Auto je bio kod "majstora za BMW-je" Ustanovljeno je da je preskočio remen, kad su ga raskopali motor je bio u katastrofalnom stanju, pun gareži i taloga sagorelog ulja...sve je rastavljeno očiščeno, skidana je i glava te je i u njoj sve osim bregastih promjenjeno, uljna pumpa, varijabilne remenice od bregastih, svi senzori i neki ventili za regulaciju pritiska ulja( ak sam dobro skuzio ), motorič od vanosa, elektronika vanosa,bobine, svječice... NAPOMENA: auto i u toku dana kad se upali radi neko vrijeme loše, ponekad se čuje ispucavanje u usisnu granu, kao da ne zatvara ventile... Radi se o motoru 1.8L, 85kw, N42

ODGOVOR:

Prema svim podacima koje ste naveli i šifri motora , ovaj motor nema zupčasti remen nego razvodni lanac. Ako je otvaran motor i ako su se mijenjali neki dijelovi razvodnog mehanizma postoji mogučnost da motor nije dobro postavljen u fazu. To se može lako dogoditi ako servis nema originalne alate za blokadu motora i za točan položaj faze motora ( postoje 4 različita alata koji se koriste u tu svrhu ) . Provjerite još jednom fazu motora i tlakove kompresije.

na vrh Povratak na vrh

BMW 524 TD - ŠEĆER UBAČEN U REZERVOAR

Datum objave: 25.05.2011 10:31:55
Slika
PITANJE:

secer mi je ubacen u rezervoar imam bmw 524 td 90 god nemogu da upalim auto nece gorivo na dizne dali je moguce da je pumpa riknula

ODGOVOR:

Visokotlačna pumpa sigurno nije oštećena , treba smo očistiti rezervoar, cijvi dovoda goriva, visokotlačnu pumpu i zamijeniti filter goriva.

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 TDS - ČUJE SE VENTIL

Datum objave: 25.05.2011 10:17:55
Slika
PITANJE:

Pozdrav,imam BMW 525tds automatic god.1997 i imam 2 pitanja ZA VAS: CUJE MI SE VENTIL NA 3 CILINDRU,IMA LUFTA svi su 0.20 a ovaj je 0.45 zazor.Zanima me kako to najlakse odkloniti i dal se treba bregasta skidati kompletna da bi se doslo do ventila? Takodjer smo mislili podmetnuti sajbu na samo taj ventil da ne radimo glavu,jel to moguce i sta Vi mislite o tome? 2 pitanje,koliko litara ulja s filterom stane u automtski mjenjac?I dal ga treba mijenjati i ako auto dobro salta,a ja se plasim jer ne znam kad je i dal je ikad mijenjan filter u mjenjacu i ulje u mom BMW... Hvala puno

ODGOVOR:

Na motoru Vašega vozila se ne podešavaju ventili jer motor ima hidropodizače  koji automatski reguliraju položaj ventila prema bregastoj osovini. Ako čujete lupanje i ako ste otkrili da postoji zračnost koju ste naveli to znači d aje neispravan hidropodizač. Neispravni hidropodizač se može zmijeniti . Rješenja koja ste Vi spomenuli ne bih komentirao jer su u suprotnosti s pravilima struke. U automatski mjenjač ide 3 litre ulja . Ulje u mjenjaču treba mijenjati svakih 60.000 km ili svake dvije godine.

na vrh Povratak na vrh

BMW E30 1,8 i. 1985.- VRIJEME UBRIZGAVANJA GORIVA

Datum objave: 20.05.2011 21:55:33
Slika
PITANJE:

Vrijeme BMV E30 1,8i 77kw 1985g. Molio bih za pomoč oko ubrizgavanja goriva. Koji od uređaja daju informaciju o količini goriva i dali to vozilo može upaliti ako je on neispravan jer dao sam dizne na čiščenje i one su uredu iz kompjutera dobivam signal za ubrizgavanje ali dizne neče pustiti gorivo pritisak pumpe je 2,4 bara regulirani kada dovedem minus pol na dizne direktno one otvore tako da neznam šta se dešava dali je signal prekratak zbog kvara na nekom od senzora ili mogu sumljati u kompjuter makar sam bio odnesao kompjuter na servis i čovjek mi je rekao da je on ispravan i daje impulse no neznam zašto su možda slabi ili kratki sumnjam na senzor protoka zraka ali znam da kod drugih vozila njega odspojiš a vozilo dalje pali. Več mjesec dana rješavam taj problem i neznam više što napraviti čak je majstor bio donesao osciloskop i mjerio impuls na inekcijama ali one neče otvoriti osim kad minus inekcija direktno spajam na masu.Dali možda znate i kakav bi impuls na inekcije trebao biti kada se vozilo pali. Unaprijed puno Hvala več ste mi jednom prilikom pomogli u vezi honde civic gdje sam brusio na 3.specijalu nitrirao radilicu i auto več ima 30000km i radi savršeno.

ODGOVOR:

Vrijema ubrizgavanja goriva je vrlo značajni faktor u radu motora . O tome ovisi snaga motora, trajnost motora, eko-test ispušnih plinova. kada je motor zagrijan i kada radi i leru vrijeme ubrizgavanja ( otvorenost injektora je od 1,5 do 3,0 msec . U fazi vožnje to vrijeme se može povećavati i do 40 msec. Upravljačko računalo motora upravlja injektorima ( vremenom ubrizgavanja )  a to vrijeme računa na osnovu podataka koje dobiva od pojedinih senzora i davača na motoru . A to su slijedeći dijelovi sustava : ECT senzor za temperaturu motora, IAT senzor za temperaturu usisanog zraka, MAP senzor za tlak zraka u usisnom kolektoru, TP senzor položaja leptirastog ventila, potenciometar gasa, mjerač mase zraka VAF, lambda sonda . Na vašem vozilu treba ispitati sve što sam naveo a uz to još i tlak goriva te količinu goriva na pojedinim injektorima. Sve to se može raditi uz pretpostavku da je mehaničko stanje motora ispravno ( faza, kompresija, podešenost ventila, zabrtvljenost usisnog kolektora ) .

na vrh Povratak na vrh