Danas je: 22.08.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

BMW 520i- POTROŠNJA ULJA

Datum objave: 21.03.2011 01:40:34
Slika
PITANJE: Nedavno, prije 3 mjeseca, kupio sam BMW E39 520i iz 1999 godine iz pouzdanih izvora. Stanje prijedenih kilometara je nesto malo preko 211000km i uredno je servisiran sto se moze zakljuciti po definitivno svemu sto auto ima. limarija ocuvana, tapecirung, zvuk motora, sve sve, pa i plin. No, desava se prevelika potrosnja ulja. Koristim MOBIL S 10W 40. Koristim nekakvo pakovanje 5 litreno po 200kn. Na 1000km skoro popije cijelu litru. Mozda cak i vise. Na promijeni ulja ne potrosi nista do oko 2000km dok ga ne razbije a nakon toga...nemoze mu se nasmagati ulja koje moze popiti. Moja pretpostavka je da mozda koristim krivo ulje!? Nacuo sam da je moguce da svasta prodaju na akcijama tim gdje je ulje ultra jeftino. Neki kazu cak da je normalno za takav auto da trosi malo vise, pogotovo stoga sto ima ugradeni plin. Svatko ima svoje nekakvo misljenje i opredjeljenje, pa me zanima i Vase kao profesionalca u svom poslu.
ODGOVOR:Motorno ulje treba kupovati kod pouzdanih dobavljaca a ne u velikim trgovackim lancima. Uz to bi trebalo provjeriti i benzinske injektore te vrijeme ubrizgavanja goriva. Prevelika kolicina goriva moze dospijeti u karter i tako bitno smanjiti kvalitetu motornog ulja. Po potrebi obavite i test motora ( kompresija, propustanje cilindara ) . Cesti uzrok potrosnje ulja su i dotrajale vodilice ventila. Plin LPG nije uzrok potrosnje ulja.
na vrh Povratak na vrh

BMW E36 318i - AUTO JE BIO POD VODOM

Datum objave: 26.02.2011 13:30:58
Slika
PITANJE: Imam Bmw e36,318i automatik,1993 godine..Prije mjesec dana sam nastradao i izletio s njim u kanal..Auto je bio do krova pod vodom..Promjenio sam sva ulja,ali i dalje imam problem s getribom..Ispocetka automatska getriba nije uopce reagirala na brzine.Skinuo sam karter i izbacio svo ulje iz nje koje je bilo dosta vodenasto i smeckaste boje..Stavio sam Inino ulje atf i sve je bilo ok 3-5 dana..Vec sam 4 puta skidao karter i mjenjao ulje,ali svaki put nakon par dana nije htjelo reagirati na brzine i auto nije htio nigdje ici..Neznam vise sta bi napravio,svaki put je ulje vodenasto i pjenasto..Pa bi Vas molio za savjet i dali postoji kako rijesenje za to?Postoji li mozda neko specijalno ulje za automatke getribe ili nesto drugo..
ODGOVOR:Odgovarajuce ulje za mjenjac je Dextron II ili originalno koje mozete nabaviti u svakom BMW servisu. Uz to ulje treba zamijeniti i filter mjenjaca . Ako i nakon toga bude problema treba ispitati solenoidne ventile mjenjaca, obaviti po potrebi dijagnostiku mjenjaca, provjeriti rad sustava za upravljanje mjenjacem.
na vrh Povratak na vrh

BMW 318 D - PUKNUĆE RADILICE ?

Datum objave: 21.03.2011 12:55:07
Slika
PITANJE: bmw 318d 2004 god.odjednom je pocelo nesto lupat u motoru i u servisu su prvo rekli da je remenica.nakon sto su pokusali stavit novu nisu uspjeli i kazu da je pukla radilica.sad mene zanima dali ako je puknuta radilica auto se moze vozit jer sam vozio i nakon sto je to lupalo.
ODGOVOR:Svako lupanje iz motora je opasno i treba ga odmah rjesavati. Ako je tocna dijagnoza koju ste dobili od vaseg servisa ( puknuce radilice ) tada nema govora o daljnjoj voznji.Puknuce radilice je vrlo rijetka pojava, najcesce se dogodi da lupa osteceni leteci lezaj radilice.U ovom slucaju svaka daljnja voznja izaziva velika ostecenja na radilici i klipnjaci . Potrebno je takoder odmah stati i ne paliti motor dok se ne obavi popravak.
na vrh Povratak na vrh

BMW 320D - VLAŽENJE TEPIHA

Datum objave: 27.03.2011 23:15:38
Slika
PITANJE:

Postovani! Pre 30 dana kupio sam BMW 320d E46 100KW, proiz. 1999g sa full opremom. Posle malih servisnih intervencija primetio sam da je tepih vlazan ispod vozackog mesta (ispod papuca). To sam primetio i ranije ali sam mislio da je vlaga od otvorenog prozorskog stakla (u pocetku je bilo pokvareno el staklo kod vozaca). Medutim, zadnji put kad sam vozio po suhom vremenu primetio sam da je tepih puno vlazniji od pre (prethodno sam ga i osusio kaloriferom).Pitanja: - Koji su moguci uzroci vlaznenja tepiha? - Dali se mogu lako otkloniti i koliko bi otprilike kostale sve te variante servisnih opravki mogucih uzroka vlaznenja? - Dali e u pitanju antifriz i odakle dolazi? Pozdrav i unapred Vam zahvaljujem, Makedonija

ODGOVOR:

Tepih moze biti mokar radi tri razloga i to : utjecaj oborina ( kisa, snijeg ) , rashladna tekucina, kondenzat klima uredaja. Ako se to dogada i po suhom vremenu tada utjecaj oborina treba iskljuciti. Rashladna tekucina moze ulaziti u kabinu ako je ostecena cijev ili cijevi koje vode od motora do radijatora grijaca, ako propusta sam radijator grijaca. Kondenzat klima uredaja moze ulaziti u kabinu ako su zacepljeni odvodi za kondenzat od isparivaca . Isti se nalaze u blizini tunela u neposrednoj blizini radijatora grijaca i isparivaca.

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 - DIM ISPOD HAUBE

Datum objave: 27.03.2011 23:13:00
Slika
PITANJE:

Imam problem sa BMW-om E46 kad upalim auto,pocne cudno smrdit i ide dim ispod haube,nakon jedno par minuta rada.Smrad osjetim izmedju sajbe i bloka motora!Zelio bi znati vase misljenje,a jos da napomenem niti jedna lampica ne svijetli na kontrolnoj ploci osim suvozacevog zracnog jastuka(ona se ne gasi nakon sto upalim auto).Sad me zanima jeli ima to kakve veze?

ODGOVOR:

Dim koji vidite moze se pojaviti radi curenja rashladne tekucine ili curenja ulja iz motora. Tu pojavu treba sto prije defektirati a nakon toga istu i otkloniti. Kvar ne mora biti niti veliki niti skup za popravak. Uzrok moze biti neispravna gumena cijev ili neko brtvilo.Ako svijetli lampica zracnog jastuka to je znak da je sustav zracnog jastuka izvan funkcije. Dijagnostikom semozetocno utvrditi sto je neispravno. Sustav zracnog jastuka nije povezan s dimom kojega vidite.

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 - TLAK U HLADNJAKU

Datum objave: 28.03.2011 00:11:49
Slika
PITANJE:

Moje pitanje: Zasto se stvara tlak u hladnjaku? Vlasnik sam auta BMW E 46 2001 god. benzin. Svaki tjedan dolijevam 1l antifriza u hladnjak a temperatura motora je u normali.Mjenjao sam i termostat sa kucistem kompletno.Bila je i prekontrolirana vodena pumpa, nisam kontrolirao ventilator a termo prekidac koji ukljucuje ventilator na hladnjaku.U hladnjaku se stvara tlak a rad motora je normalan. U hladnjaku nema masnoce od ulja, odzracivao sam hladnjak vise puta, ali problem se isto ponavlja.

ODGOVOR:

Dozvoljeni tlak u hladnjaku je 1,3 bara a isti se stvara radi prisilne cirkulacije koju radi pumpa za vodu, radi temperature koju stvara motor, radi cepa hladnjaka koji je ujedno i sigurnosni ventil. Kada tlak u rashladnom sustavu poraste iznad dozvoljenog reagira sigurnosni ventil ( cep hladnjaka ) i radi rasterecenje sustava. U ovom slucaju potrebno je otkritio mjesto gdje propusta rashladni sustav i najprije to rijesiti kako tekucina iz rashladnog sustava ne bi nestajala . Kada se to rijesi tada se moze do kraja ispitati sustav . Moguca mjesta propustanja su : pumpa za vodu, hladnjak, radijator grijaca, cijevi , brtvila, brtve motora.

na vrh Povratak na vrh

BMW E36 316 - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 27.03.2011 23:37:20
Slika
PITANJE:

kupio sam BMW E36 316i, 170 000 svarnih predjenih kilometara, 91 godiste..auto je u tip top stanju, redovno servisirano. razmisljam da ubacim plin.mnogi mi govore da to nije preporucljivo, jer smatraju da se plin ubacuje u vece motore, jer s plinom veci motori ga i ne osjete i onda ga mogu derat...ja nemam namjeru da vozim ostro, tako da mi i nije bitna snaga koju plin oduzme..sta mi vi preporucujete? govore mi i da cu imati problema sa ainspric pumpom, i da cu imati jos nekih sitnih problemcica koje ce me na kraju skupo kostati...

ODGOVOR:

Plin se ugraduje u vozilo da bi voznja bila jeftinija a ne da bi vozilo bilo brze. Normalno je da ce snaga motora na plin biti neznatno manja ali to je poznata cinjenica . Prije ugradnje plina je bitno da mehanicko stanje motora bude dobro a isto tako da sustav za upravljanje motorom bude potpuno ispravan ( senzori, davaci, aktuatori, mjerac protoka zraka, ECU centrala ). Ako je sve sto sam naveo u redu motor ce dobro raditi i na plin a Vi necete imati nikakvih problema s pojedinim dijelovima motora.

na vrh Povratak na vrh

BMW 530 - KLIMA MALO RADI,MALO NE RADI

Datum objave: 05.08.2010 22:18:00
Slika
PITANJE: Imam BMW 530 D iz 1999.god.Prije nekog vremena sam uocio da klima malo radi pa malo ne radi (automatska klima) .Mehanicar kod kojeg inace servisiram auto mi je rekao da je moguce da je otišao otpornik ventilatora klime i ventilator pa vas pitam ako je to tako kako je moguce da klima ponekad radi tj.uredno hladi a nekad ne tj.da se slikovito izrazim ,ne daje nikakve znakove života.Da li je u pitanju samo plin buduci da možda više od dvije godine nije punjen i servisiran !?
ODGOVOR:Ventilator u kabini treba raditi neovisno o sustavu klime. Sustav klime ne može raditi ako je neispravan ventilator u kabini. Na Vašem vozilu sustavom hladenja , sustavom grijanja i ventilatorom upravlja racunalo. Najprije treba provjeriti ima li dovoljno rashladnog plina u sustavu klime. Ako nedostaje više od 25% plina tada sustav povremeno ne radi ili uopce ne radi. Nakon punjenja s rashladnim plinom ( tocno odgovarajuca kolicina ) može se obaviti dijagnostika sustava hladenje –grijanje . Vaše vozilo ima mogucnost dijagnostike pomocu servisnog informatickog ( racunalnog ) sustava. Na kraju po potrebi treba obaviti i pojedinacno ispitivanje komponenata sustava.
na vrh Povratak na vrh

BMW 330 CD - FREON R 134 a

Datum objave: 04.08.2010 19:34:00
Slika
PITANJE: Poštovani,neki dan sam se vozio kod prijatelja u BMW-u 330 cd, 2004. godina i primjetio sam da klima toliko dobro hladi da se stvorio kondenzat na otvorima kroz koje puše zrak. Pitao sam ga kako to buduci da mojem Citroenu C4 90 KS, 1.4i 2007. godina treba dugo i da pocne hladiti i ne hladi niti upola kao njegov. Rekao je da su mu u nekom servisu ulili bolji plin za hladenje, da je samo to razlog. Zanima me postoji li bolji plin i jesu li sve klime iste ili njegov auto ima jacu klimu pošto ima jacu mašinu.
ODGOVOR:Kondenzat na ventilacijskim kanalima se ne smije stvarati . Ako se to ipak dogada razolg nije ucinkovitost klima uredaja u smislu efekta hladenja nego zacepljenje odvodnih kanala za kondenzat. Ne postoji bolji ili lošiji rashladni plin, postoji smo odgovarajuci plin koji se koristi u svim vozilima a to je freon R 134 a . Postoji i razlika u pojedinim klima uredajima (automatski sustav , poluautomatski sustav, manuelni sustav ). Najbolji sustav je automatski jer postiže najbolji ucinak hladenja, sustavom upravlja racunalo.
na vrh Povratak na vrh

BMW E46 - GDJE NESTAJE ULJE?

Datum objave: 05.06.2010 23:33:00
Slika
PITANJE: Radi se o BMW E46 318d 2004 god. Primjetio sam da mi malo fali ulja u motoru, kasnije sam vidio da na dnu široke gumene cijevi što je s gornjom stranom nataknuta na kucište filtera zraka,a drugi dio se natakne na metalnu cijev na motoru (tu ulje pušta), u njoj ima ulja. Možete li mi reci u cemu može biti problem, zbog cega je u tu cijev došlo ulje?
ODGOVOR:Kroz navedenu cijev ulazi zrak u usisnu granu i cilindre. Na istu cijev spojen je i sustav za odušak ulja iz motora. Kroz odušak ulja izlaze u manjoj ili vecoj mjeri uljne pare iz motora . Kada uljnih para ima u povecanoj kolicini tada se mogu vidjeti tragovi ulja kao što ste i Vi naveli. Kolicina uljnih para je to vece što je kompresija motora lošija.
Ispitajte kompresiju i mehanicko stanje motora.
na vrh Povratak na vrh

BMW 523 - ZAMJENA ULJA U MJENJACU

Datum objave: 11.05.2010 11:37:00
Slika
PITANJE: POSTOVANI IMAM BMW 523 1997 GODISTE SA AUTOMATSKIM MIJENJACOM.HTIO BIH DA ZAMJENIM ULJE U MIJENJACU.DOLJE SAM VIDIO NA KARTERU GDJE SE ISPUSTA I VJEROVATNO KAD SE KARTER SKINE IMA I FILTER UNUTAR KUCISTA KARTERA.E SAD NIJE MI JASNO DALI TREBA DA SE ISPUSTA IZ KONVERTERA ULJE JER SAM PROBAO DA GA OKRECEM I NISAM NASAO NIGDJE GDJE MOZE DA SE ISPUSTI.TAKODJE MI NIJE JASNO ILI NISAM DOBRO VIDIO GDJE SE DOLIJEVA ULJE I KOJE ULJE DA KORISTIM.AKO BI NASLI VREMENA PA DA MI UKRATKO ODGOVORITE I OBJASNITE.
ODGOVOR:U mjenjac Vašega vozila može ici cetiri vrste ulja ( Dextron II, Dexstron III, Shell LA 2634, Esso LT 71 141 ). Važno je da ulje bude tocno odgovarajuce kako je propisao proizvodac. Potrebno je neposredno na vozilu utvrditi koji je tip mjenjaca i koje je ulje odgovarajuce. Ako mjenjac ima mjernu šipku ( nalazi se kod motora ) ulje se kontrolira na mjernoj šipki a puni se kroz vodilicu mjerne šipke. Ako mjerne šipke nema ulje se puni na cep koji se nalazi na karteru mjenjaca. Za tu svrhu treba imati specijalni prikljucak za punjenje . Iz konvertera ulje ne možete ispustiti nego samo iz mjenjaca. Filter mjenjaca se nalazi u mjenjacu i može se zamijeniti kada se demontira karter mjenjaca.
ZAHVALA:
HVALA VAM NA ODGOVORU.INACE ZIVIM U NORVESKOJ PA SAM MALO RADIM NA SVOM AUTU.U SVAKOM SLUCAJU VELIKO HVALA JOS JEDNOM BAS STE MI POMOGLI.
na vrh Povratak na vrh

BMW 318 i - TEMPERATURA MOTORA ?

Datum objave: 25.04.2010 19:27:00
Slika
PITANJE: Imam Bmw 318i e30 M40 87-o godiste,u potpunosti zadovoljan s njime(uzevsi u obzir njegove godine),ali u zadnje vrijeme se desava to da kazaljka temperature pobjegne za jednu do dvije debljine kazaljke (od sredine,tocno u podne) u desno,prema crvenom.To se desava u bilo kojem rezimu voznje,uzbrdo,nizbrdo,otvoreno,grad..Antifriza ima dovoljno,nigdje ne curi,visko ukjucuje (pretpostavljam) na vrijeme ali se kazaljka opet vrati na milimetar od sredine,sto se opet naglasavam nije desavalo do skora.Sumnjam na skori kraj vodene pumpe ali.......bolje da pitam iskusne strucnjake.
ODGOVOR:Moguce je da se motor zagrijava malo više nego prije a moguci razlozi su : termostat, pumpa za vodu, hladnjak ( necistoca ), cijevi rashladnog sustava ( smanjen protok ). Isto tako je moguce da je temperatura motora dobra ( ista kao prije ) a prikaz temperature netocan. Moguci uzroci su : indikator temperature na glavi motora, povecani prelazni otpor na elektricnoj instalaciji, povecani elektricni otpor na konektorima instrument ploce. Dobro bi bilo ako možete preciznim instrumentom izmjeriti stvarnu temperaturu motora.
na vrh Povratak na vrh

BMW 320-D - TRESE PRI ZAUSTAVLJANJU

Datum objave: 16.04.2010 15:45:00
Slika
PITANJE: Imam Bmw 320D 136ks Auto radi super i ne trosi niti malo ulja, ne dimi i dobro vuce, ali imam problem koji traje vec duze vrijeme a nitko od mehanicara nezna rijesit problem. Dakle! Motor pri zaustavljanju pocne trest(moglo bi se rec lagano i lupat), ima neugodne vibracije i zvukove. Kao da pocne trokirat. To se sve dogadja pri brzini od 40 do 0 kmh ali samo kada je u leru i kada se sa autom skroz zaustavite vibracije stanu i sve je ok. Kad se sa auto zaustavljate u nekoj od brzina npr. 3.,2. nema nikakvih vibracija. Na autu su promjenjene šprice prije 1000km i bosch pumpa prije 50 000km.
ODGOVOR:Vaš opis ne može vjerodostojno prikazati sve cinjenice zato je navedenu pojavu potrebno vidjeti i osjetiti direktno na vozilu u momentu kada se ona pojavi. Moguci uzroci su : kardanska vratila, transmisija, nosaci motora, ispušni sustav , motor kao pogonski agregat. U analizu stanja treba ici analizirajuci dio po dio i na kraju ostaje motor kao moguci uzrok. Na ovaj nacin bi se mogao suziti broj mogucih faktora utjecaja . Na žalost precizniji odgovor bez direktnog uvida ne mogu dati.
na vrh Povratak na vrh

BMW 318 E36 - MOTOR SE PREGRIJAVA

Datum objave: 12.04.2010 13:59:00
Slika
PITANJE: Auto se stalno pregrijava mjenjao sam brtvu glave i nosio glavu na ispitivanje odpojijo sam mali hladjnak i opet ista stvar mjenjao sam motor i opet se isto desava s drugim motorom potrosijo sam vec puno love na majstore i niko nezna sta bi moglo biti zato me zanima dali mi mozete kako pomoci i sta bi moglo biti .
ODGOVOR:Motor se može pregrijavati radi mnogo razloga zato cu nabrojiti sve a to su : termostat, pumpa za vodu, pogonski remen pumpe, cijevi rashladnog sustava ( suženje ), hladnjak ( djelomicno ili jako zacepljenje ), probijanje kompresije u rashladni sustav ( brtva glave ). U nekim slucajevima indikator temperature može davati lažnu informaciju o trenutnom stanju temperature motora. Ispitajte navedeno.
DODATNO PITANJE:
Sve je to radeno na autu cak je i glava ispitivana pumpa je ispravna hladnjak veliki je zamjenjen mali hladnjak za kabinu je premostit termostat je vani a auto se i dalje pregrijava indikatortemperature je ispravan sta bi jos moglo biti
ODGOVOR:
Sve što sam naveo u prethodnom odgovoru su tipicne i uobicajene greške radi kojih se motor može pregrijavati. Ostale moguce greške koje su rijetke i netipicne potrebno je istraživati direktno na vozilu. U ovom slucaju svaki bolji servis može pregledom Vašega vozila otkriti uzrok radi kojega se grije motor.
na vrh Povratak na vrh

BMW E-30 - NESTAJANJE RASHLADNE TEKUCINE

Datum objave: 31.03.2010 10:11:00
Slika
PITANJE: Pozdrav gospodine Meic. Imam problem nadam se da mi možete pomoci. BMW e30 2.0i, gubi vodu, mjenjao sam mali hladnjak i opet isto. Radi normalno, pali normalno, ne zatušiva ga, nikakvog dima nikakvih smetnji, mašina radi kao sat, necu glavu da skidam to mi je zadnja opcija, možete li pomoci.
ODGOVOR:Kada nestaje rashladna tekucina tada to ne mora biti vidljivo na prvi pogled. Postoje i situacije kada to treba pronaci i otkriti. Mjesta curenja mogu biti i takva da ne postoji vidljivi trag . To se dogada kada se propuštanje dogada na vrucim dijelovima motora gdje tekucina odmah isparava ( motor, hladnjak ). Drugi nacin nestajanja je kroz motor .
Tada mala kolicina tekucie ulazi u motor, pretvara se u vodenu paru i na ispušni sustav izlazi iz motora. Najbolji nacin za defektažu je servisna dizalica. Vozilo može raditi na mjestu a sva kriticna mjesta mogu se kontrolirati. Tom prilikom je potrebno i demontirati neka zaštitne poklopce i dijelove kako bi kriticna mjesta bila lakše vidljiva. Potrošnju tekucine kroz motor treba prepoznati prema postojecim simptomima ( prisutnost vodene pare na ispuhu, povecana kolicina HC u ekspanzionoj posudi ili hladnjaku ).
na vrh Povratak na vrh

BMW 316 - LAMPICA ZRACNOG JASTUKA

Datum objave: 30.03.2010 15:00:00
Slika
PITANJE: Poštovani! Imam BMW 316 i model 2002 .gdina .Konstatno mi svjetli lampica od zracnih jastuka .Kupio sam SBMS MODUL ZA PONIŠTENJE LAMPICE ZRACNIH JASTUKA ,koji mi je mehanicar ugradio, i poništio lampicu zracnog jastuka.Nakon ugradnje istog, te poništenja lampice zracnog jastuka lampica se ugasila, da bi se nakon 2 dana lampica od zracnih jastuka ponovo se upalila,te STALNO SVJETLI. SADA kada dam kontakt LAMPICA SE UPALI,I NA TRENUTAK SE UGASI, I PONOVO UPALI ,TE STALNO SVJETLI ,I KAD UPALIM MOTOR NA AUTOMOBILU .STOGA VAS MOLIM ZA POMOC KAKO BI SE NAVEDENI KVAR OTKLONIO
ODGOVOR:Ako se kontrolna lampica zracnog jastuka nakon brisanja greške opet pali to je znak da u sustavu zracnog jastuka još postoji greška i da ista nije otklonjena. U ovom slucaju najprije treba pronaci grešku i otkloniti istu, nakon toga grešku treba ponovo izbrisati s memorije racunala zracnog jastuka. Nakon toga kontrolna lampica više se nece paliti.
Moguce greške su : elektricna instalacija, spiralna zavojnica ispod volana, senzor usporenja , centrala zracnog jastuka, zracni jastuk, pirotehnicki zatezaci pojaseva, ostale netipicne greške.
na vrh Povratak na vrh

BMW 318 - VRIRAJU OBRTAJI KAD SE STISNE KUPLUNG

Datum objave: 22.02.2010 22:48:00
Slika
PITANJE: Radi se o BMW 318i 1.8 motor iz 1989 godine kockica motor radi izvrsno ali kad stisnem kuplung u leru onda variraju obrtaji.,kad otpustim kuplung radi sasvim ok znaci obrtaji pocinju varirat samo kad stisnem kuplung u cem je problem hvala!
ODGOVOR:Mogu postojati tri uzroka i to senzor položaja pedale kuplunga , elektricna instalacija, sustav ubrizgavanja . Ispitajte po navedenom redoslijedu.
na vrh Povratak na vrh

BMW-318 - RAZNI ZVUKOVI

Datum objave: 20.02.2010 18:40:00
Slika
PITANJE: POŠTOVANI O VAMA SVE NAJBOLJE(MELEM STE NA RANU SVIM VLASNICIMA VOZILA KOJIMA MOŽETE POMOCI PA MAKAR I SAVJETOM KOJI JE MORA SE PRIZNATI OBZIROM NA SVE ODGOVORENE UPITE JAKO ZAHTJEVAN I NADASVE NAPORAN). SVAKA CAST, AL ETO DA NE DULJIM VIŠE(DJELA GOVORE ZA SEBE) PREDSTAVIT CU SVOJ PROBLEM PA AKO MOŽETE POMOCI SAVJETOM BIT CU JAKO ZAHVALAN. NAIME KUPIO SAM VOZILO BMW E90 318I 95 KW SA 90 0000KM. KAD UPALIM VOZILO U LERU CUJE SE LAGANO REMENICA (NE CVILI NEGO MIJENJA ZVUK OD NORMALNOG KA TUPOM KAO DA MALO PRESKACE), TE PRI UBACIVANJU U PRVU BRZINU I KRETANJEM KAKO IDU VIŠI OKRETAJI ONA SE VIŠE CUJE.(MORAM NAPOMENUTI DA TO NIJE NEKI JAKI ZVUK ZBOG KOJEG NE MOŽEŠ VOZITI AL MI NEŠTO TAKO KIDA ŽIVCE), ME?UTIM KAD SE U SVEMU OPISANOM UPALI KLIMA URE?AJ ZVUKOVI NAGLO PRESTAJU.REMEN NIJE NIKAKAD MIJENJAN TE SAM POKUŠAO SAPUNICOM NAMAZATI GA AL SVE BEZUSPIJEŠNO. AKO MOGU NAPOMENUO BIH DA ME MUCI JOŠ JEDNA STVAR, KAD PRI NORMALNOJ BRZINI ZAMOTAM VOLANOM SAMO U LIJEVO U NJEMU OSJETIM KAO DA NEŠTO PUKNE(U MJESTU SVE NORMALNO, I LETVA JE BEZ IKAKVIH TRAGOVA ULJA). PRIJAŠNJI VLASNIK JE REKAO DA SU U GARANTNOM ROKU DVA PUTA MIJENJALI LETVU VOLANA TE DA JE BIO OGORCEN KAKO SE TO JEDNOM TAKVOM BRENDU MOŽE DOGODITI. CIJENJENI DA LI IMA RAZLOGA ZA PANIKU ODNOSNO MOŽE LI NAVEDENO UTJECATI NA KVALITETU VOŽNJE TE S KOLIKIM TROŠKOVIMA MORAM RACUNATI U NAJGOROJ SOLUCIJI.
ODGOVOR:Zvuk koji cujete ( kao remenicu ) može nastati od kanalnog remena , od same remenice , od neke osovine s ležajem. Takav zvuk treba jednoznacno definirati i tek nakon toga se može znati dali je on zabrinjavajuci ili se može tako voziti dalje. Tocan odgovor mogu dati tek nakon pregleda vozila. Zvuk koji cujete okretanjem volana kao da nešto pukne je istrošenost na ovjesu ili sponi volana. Najcešci uzrok je donja kugla ovjesa. Ukoliko je istrošenje povecano što se isto može utvrditi direktnim uvidom na vozilu, potrebno je zamijeniti neispravni dio jer se ipak radi o prednjem ovjesu na koji djeluje upravljacki mehanizam a sve skupa je povezano s aktivnom sigurnošcu vozila.
na vrh Povratak na vrh

BMW 520 - MJERENJE BRZINE VOZILA

Datum objave: 15.02.2010 21:01:00
Slika
PITANJE: Imam problema s kilometar satom koji malo radi, malo ne radi dok kazaljka okretaja motora stalno radi. Dobio sam informaciju da se brzina mjeri preko senzora ABS-a medetim i bez zadnjeg desnog senzora kazaljka je znala proraditi. Prilikom dijagnostike utvrdena je greska senzora brzine medutim istog na diferencijalu nema. Moje je pitanje je dali se brzina uistinu mjeri preko senzora ABS-a i koji su moguci kvarovi.
ODGOVOR:Brzina vozila se ne mjeri preko senzora ABS-a nego preko davaca impulsa koji ocitava broj okretaja diferencijala. Taj davac impulsa se nalazi na kucištu diferencijala i radi u paru s nazubljenim vjencem (rotofonika ) . Moguci kvarovi su : davac impulsa, konektor, elektricna instalacija, brzinomjer.
na vrh Povratak na vrh

BMW 520 - KRUŽENJE ZRAKA U KABINI

Datum objave: 28.01.2010 13:39:00
Slika
PITANJE: imam BMW 520 e34, 95 god. a problem je sljedeci, prilikom paljenja ventilacije u kabini ujedno se pali i gasi prekidac za kruženje zraka u kabini u nepravilnim vremenskim intervalima kroz par sekundi ili duže , ponekad ga ne mogu iskljuciti. Kupio sam novi prekidac i nadam se promjenio sve filtere, ali problem je ostao i da li mora raditi klima kad se upali ta funkcija.
ODGOVOR:Niste naveli da li je sustav grijanja i hladenja automatski ili manuelni. Ako je automatski tada sustavom upravlja racunalo a uzroci su : elektronska regulacija, pojedini senzori, elektricna instalacija. Ako je sustav manuelni tada su moguci uzroci :
Modul ventilatora grijaca, zakolopke usmjerivaca zraka, konektori i elektricna instalacija. Na žalost precizniji odgovor bez direktnog uvida na vozilu nije moguc.
na vrh Povratak na vrh