Danas je: 28.08.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

BMW 320 D E90 - ULJE U INTERCOOLERU ?

Datum objave: 19.03.2012 19:17:16
Slika
PITANJE:

Postovanje Imam bmw 320d e90, 2006 god 110kw. Nedavno sam uvezao automobil a sad primetio ulje na interkuleru. Zamenjena je gumica na crevu od turbine medjutim i dalje vlazi. Interesuje me da li je potrebno uraditi remont turbine ili zameniti interkuler. Auto dobro vuce i za sada nema problema, ali zelim da preduhitrim moguce vece kvarove. Molim vas za sto hitniji odgovor. POZDRAV

ODGOVOR:

Ako je potrošnja ulja menja od 0,2 l na 1.000 km , tada ne treba ništa raditi . Ukolkio je potrošnja ulja mnogo veća , uzrok može biti turbina ili motor . Ako su istrošeni ležajevi turbine , ulje može dolaziti do intercoolera . Ako su istrošeni klipni prstenovi nastaje isti efekt a to je da opet ulje dolazi do intercoolera .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D TIPTRONIC - FUČKANJE TURBINE ?

Datum objave: 14.03.2012 10:00:38
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine velike me muke stigle kupio sam u sloveniji bmw 320 d tiptronik 2003. vlasnik mi je bio sumljiv al sam ga zbohg izgleda ippak kupio naime auto je čipovan vć 3 godine je kod mene sad zadnje vrijeme pojavio mi se problem auto dobro ide troši 7,5 litara čisto gradske vožnje samo me zabrinjava pojava plavog dima prilikom paljenja nebitno hladan il topal motor čim se zaustavim vrlo brzo počinje da dimi. zar je moguće da na ovako relativno mladom bmw su otišle karike i klipovi.turbina mi fućka to se osjeti samo mi pomzite kako biti siguran da li je do turbine il do klipova i karika. jer prije par dana majstor mi je rekao otprilike da je turbina i da je treba zamjenitt. s obzirom da je sve to izuzetno skupo kako najlakše bit siguran do čega vi ste veliki čovjek koji ovim putem pomaže ljudima .. pozdrav i sve najbolje

ODGOVOR:

Plavi dim koji vidite nastaje kada motorno ulje ulazi u cilindre . Ulje izgara u cilindru i u vidu plavog dima izlaze na auspuh . Uzroci radi kojih ulje ulazi u cilindre mogu biti : turbine, vodilice ventila, klipni prstenovi . Pregledom Vašega vozila može se točno utvrditi način na koji se to događa . Ipak najčešći uzroci su : istrošenje vodilica ventila ili istrošenje ležajeva turbine . Naveli ste da turbina stvara specifičan zvuk ( fučkanje ) . Taj detalj ukazuje na istrošenje ležajeva turbine . Zato još jednom provjerite stanje turbine i po potrebi obavite servis turbine .

na vrh Povratak na vrh

BMW E36 318 1,8 i. - NIKAD SE NE ZNA DA LI ĆE UPALITI ?

Datum objave: 11.03.2012 14:45:20
Slika
PITANJE:

Poštovanje, Imam problem kod paljenja. Radi se o BMW-u 3 E46 (318Ci). Problem je time veći što moj problem nije stalni, i nema pravila kad će se pojaviti. Da pokušam objasniti. Ponekad mi se događa da nakon što dam kontakt, kazaljke za oketaj polude pa se vrate u normalu, ispusti neki čudni zvuk iz područja gdje su osiguraći i nakon toga neće upaliti. I mogu verglat do beskraja. No ako verglam i dajem gasa (pumpam gas) ulovi, malo ga tuniram i dalje radi (premda nekad i nakon što ga tuniram se ugasi, odnosno ko da se uguši). Vozim se recimo 5 minuta (ako ga upalim), ugasim auto, ponovno probam upaliti i dalje radi bez problema. Ugasim 5 puta i probam pet puta upaliti i radi ko zvečka. No opet nakon nekog vremena ista stvar. Kontakt, čudni zvuk, kazaljke malo polude, vrate se i već znam da neće upalit poslije toga. Zamjenio sam filter goriva, mislio sam da je zaštopan, pa ne dobiva dovoljno goriva. No nije do njega. Sumnjam na pumpu za gorivo, no nije mi jasno kako nekad na kontakt "nafila" gorivo, a nekad ko da pumpa "poludi". Eto tako bi objasnio ovu pojavu. No, ako je pumpa za gorivo problem, ne bi trebalo za nju vrijedit slijedeće: ili radi ili ne radi. Nema nešto između. Da malo radi, a malo ne. Ili se varam? Pitam za savjet, jer se bojim da ne zamjenim i stavim novu pumpu, pa se nakon toga pokaže da i dalje imam iste simptome. Što bih mogao još provjeriti? LP, Renato

ODGOVOR:

Nikada nije dobro na osnovu neprovjerenih podataka i na osnovu pretpostavki mijenjati pojedine dijelove. U ovom slučaju najprije treba obaviti potrebno ispitivanje na vozilu . Ispitivanje je najbolje raditi u momentu kda motor ne može upaliti . Tada se odmah može vidjeti , ima li iskre na svjećicama i ima li goriva na injektorima. Na taj način se odmah otkrije da li je uzrok sustav za stvaranje iskre na svjećicama ili elektronski sustav dobave goriva. Kada se dođe do takvog saznanja ispituju se dalje pojedine komponente sustava za stvranje iskre za svjećice ili komponente elektronskog ubrizgavanja u koji spada i pumpa za gorivo .

na vrh Povratak na vrh

BMW 524 TD E28 - LOŠE RADI DOK SE NE ZAGRIJE ?

Datum objave: 10.03.2012 15:11:10
Slika
PITANJE:

imam BMW 524td 86god. E28 automobil besprekorno pali ali dok se ne zagreje jedno 15 min trokira ne radi na ler gasdosta dimi plavi tj beo dim i dosta mi je poveco potrosnju 10L na 40km dali je pumpa ili dizne

ODGOVOR:

Moguće enispravnosti su : nečist rezervoar za gorivo, filteri, zrak u sustavu goriva, dize, niža kompresija ne jednom ili više cilindara, grijači, mehaničko stanje motora. Provjerite sve što sam naveo kao moguće neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 525 TDS - ZAŠTO NE IDE BRŽE ?

Datum objave: 07.03.2012 10:08:51
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu,imam problem sa bmw e39 525 tds a problem je u tome sto auto vuce do 160km/h i neide vise a na taho satu kazaljka koja pokazuje trenutnu potrosnju vrati se na 10 litara i neide,kad pustim gas i opet ga stisnem auto ide do 170km/h i opet isto kazalja za gorivo se vrati na 10 litara a auto neide vise..ako mi mozete pomoci bio bih vam puno zahvalan..pozdrav

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba ispitati : mehaničko stanje motora, ispravnost sustava za dobavu goriva, ispravnost sustava za dobavu zraka, ispravnost sustava za upravljanje motorom . Moguće neispravnosti su :  filteri, mjerač mase zraka, sustav za regulaciju tlaka turbine, MAP senzor, senzor temperature motora, senzor bregaste osovine, dize, kompresija, začepljenje ispušnog sustava, začepljenje usinog sustava, niski tlak turbine, senzor tlaka zraka u usisnom kolektoru, propuštanje na tlačnoj strani turbine, regulator količine goriva, električna instalacija motora, ECU centrala motora. Kao što vidite ima toga puno i zato najprije napravite dijagnostiku i ispitajte sve što sam spomenuo u ovo tekstu .

na vrh Povratak na vrh

BMW E34 530 V8 - MOŽE LI DIZELAŠ UMJESTO BENZINCA ?

Datum objave: 03.03.2012 11:57:29
Slika
PITANJE:

Poštovani,ubacio bih u bmw e34 530 V8 motor iz 524 td(posjedujem kompletno vozilo).da li je velik problem to ugraditi,mislim na instalacije?unaprijed hvala

ODGOVOR:

Moram reći da se ne bavim improvizacijama ni radovima koji nemaju smisla . Ljudi iz znatiželje rade kojekave kreacije na vozilima svjesno . Imaju dosta vremena i novaca i to ih veseli . Isto je i s ovima što Vi želite napraviti , motori su potpuno različiti kao i svi drugi monogobrojni sklopovi . Isto tako možete ugraditi motor i od nekog kombija ili nekog drugog vozila u Vaš BMW . Ako Vas to veseli samo napred i puno sreće , trebati će Vam .

na vrh Povratak na vrh

BMW 530 D AUTOMATIC - TRZANJE MJENJAČA ?

Datum objave: 25.02.2012 18:56:53
Slika
PITANJE:

Poštovanje, gosp. Meić, Imam pitanje u vezi BMW-a 530D, 2007. godina (facelift). Vozilo ima automatski mjenjač (6 brzina - novi mjenjač) koji izuzetno dobro radi. Međutim, zadnjih mjesec-dva dana sam primjetio da prilikom prebacivanja iz 2 u 3 brzinu malo trzne, što prije nije bio slučaj. I to se događa sve češće. Trzaj se događa prilikom standardnog moda šaltanja (E mod, u S modu ga malo i vozim), a inače, mjenjač prešalta na oko 2ooo-2500 okretaja (kao i prije). Sve ostale brzine promjeni bez ikakva trzaja. Također, kad malo jače stisneš gas odnosno kad malo žešće kreneš u vožnju taj trzaj se ne osjeti nikako. I na kraju, vozilo je prešlo 180.000 km i ne znam da li je ikada mijenjano ulje u mjenjaču, a kupljen je u polovan u Njemačkoj. Sve ostalo dobro radi i motor dobro vuče. Moje pitanje je da li je pomenuti trzaj prilikom šaltanja mogući simptom nekog kvara ili bi eventualno samo trebao promijeniti ulje i filter u mjenjaču? Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Na samom početku treba reći da se isplati mijenjati ulje i filter automatskog mjenjača jer su popravci vrlo skupi . Dobro ćete napraviti ako to radite svakih 60.000 km ili svake dvije godine . Možda ćete čuti i drugačije mišljenje da se to uopče ne treba raditi ali tada radite protiv sebe jer su velike šanse da dođe do istrošenja i kvara u samom mjenjaču . U ovom slučaju bih promijenio ulje i filter mjenjača a nakon toga bih vidio učinak . Po potrebi bih nakon toga napravio i kompjutorsku dijagnostiku mjenjača .

na vrh Povratak na vrh

BMW 325 i. - MOTOR LOŠE RADI ?

Datum objave: 10.02.2012 17:54:53
Slika
PITANJE:

procitao sam sva pitanja i vase odlicne odgovore u bmw rubrici. radi se o 325i e36 1993. VANOS auto uvijek pali odlicno, bio hladan, vruc ili cak ako se ne pali tjednima. okretaji na leru su oko 600 - 650 kad je topal i oko 900 u prvih par sekundi dok je hladan. okretaji na leru uvijek super. uredno odrzavan, ulje 5w 40. svjecice po katalogu originalne. problem je sto ne radi kako treba kad se ugrije. to pocne vec nakon minutu do tri. slabije razvija okretaje ali ponekad odlicno povuce. kao da ponekad radi na 4 ili 5 cilindara. ponekad se na nizim okratajima prilikom naglog dodavanja gasa cuje (ne znam kako bi opisao) mala eksplozija, kao da negjde u krivi trenutak zapali smjesu. kad se vozim autocestom pri vecoj brzini npr. izmedu 160 i 200 kmh se sve to svede na minimum i auto radi odlicno osim sto ponekad nakratko losije primi gas. kad stanem pa opet krenem ponovo pocinje trokirati a da ne govorimo kad se ljeti sa vrucim motorom vozim u stop and go nacinu po gradu. uglavnom ga kad trokira vozim sa sto manje gasa moguce jer je to jedini nacin da ne mucim motor i sve ostalo. u prvih 2 minute voznje dok je motor hladan je sve odlicno i nemam nikakvih problema. jednom sam bio na kod mehanicara.diagnostika preko laptopa i bmw software. izbacilo je gresku sa jednom bobinom i defekt lambda. zamjenili smo svjecice novima a bobinu so za probu zamjenili rabljenom ali ispravnom. nikakvi rezultati. auto u iducih 2 dana nije izbacio nikakvu gresku na laptopu. od tad nisam bio kod nijednog mehanicara osim kad sam mjenjao ulje i filter. ne znam kome da vjerujem pa vam se obracam sa povjerenjem i rado bih dovezo auto kod vas. hvala unaprijed na vasem strucnom savjetu i lijep pozdrav

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogao bih nabrojiti brojne rezloge radi kojih motor ima prekide u radu i radi kojih nema potrebnu snagu . Razlozi mogu biti mehanički , hidraulični , električni , elektronski . Detaljnim ispitivanje mogu se otkriti uzroci radi kojih motor ne radi dobro . Najzahtijevniji dio posla je svakao dijagnostika . U ovom slučaju bi se mogao baviti Vašim vozilom ali bih trebao imati Vaše vozilo nekoliko dana . Nakon obavljenog testiranja i dijagnostike mogao bih Vam predložiti rješenje , navesti cijenu popravka i otkloniti kvar/kvarove. Bez detaljnog ispitivanja ne mogu ni približno navesti troškove popravka a Vi to sigurno i znate .

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 520 2,0 i. - IAT SENZOR

Datum objave: 26.01.2012 12:00:47
Slika
PITANJE:

Bmw e39 520 98 god.zanima me sljedece:tocna pozicija iat senzora skupa sa njegovom tocnom funkcijom??dali chip za taj isti iat senzor sta valja?(navodno salje nekakve druge informacije-performansne),koje ulje koristiti za njega, koje svjecice,i koliko bi mi jako trpio ovjes na 18cola felgama?(premda na stoku vrata ima navedene colaze,izmedju ostalih i tu 18 cola!hvala

ODGOVOR:

IAT senzor se nalazi na lijevoj strani motora i to na usisnom kolektoru , neposredno ispod plastičnog poklopca motora. Jedina funkcija senzora je slanje informacije ECU centrali motora o temperauri usisanog zraka. Odgovarajuće ulje za motor je 5W30 . Odgovarajuće svjećice su :   Bosch F7LDCR ili Beru 14F-7LDUR4 . Ovjes bi bio malo više opterećen sa 18" felgama .

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 i. - IZBACUJE ULJE IZ MOTORA ?

Datum objave: 12.01.2012 10:42:58
Slika
PITANJE:

Poštovani nedavno sam kupio BMW 318i e46 i nakon nekog vremena otkrio sam da auto izbacuje ulje. Također sam primjetio da stvara pritisak u karteru te je teško izvaditi pokazivač razine ulja. U auto kod predhodnog vlasnika je sipano pogrešno (gušće) ulje. Na motoru i karteru uvijek ima ulja ali ne mogu naći odakle dolazi. Pa šta uraditi ? Unaprijed se zahvaljivam na Vašim odgovorima.

ODGOVOR:

Sve što ste nabrojili ukazuje na loše mehaničko stanje u motoru ( tlak u karteru ) . Napravite test mehaničkog stanja motora . To znači da izmjerite kompresiju ili još bolje test propuštanja cilindara . Kompresija mora biti veća od 10 bara a propuštanje manje os 25% .

na vrh Povratak na vrh

BMW 330 XD - HAVARIJA TURBINE ?

Datum objave: 31.12.2011 14:48:12
Slika
PITANJE:

imam problem danas mi je crkao turbo na bmw 330xd 204ks 2005 god e46 seria bio sam na garazu oni su napravili racun 4260 eura za poravku ne daju mi se tolike pare nasao navi turbo 900 eura i veceras sam sve skinuo i dosao sam do njega ali sam primetio u 4 grijacu ima malo ulja i malo ulja na 6 cijev od usisne grane ostalo je sve normalno je li to veliki problem mogu li staviti novi turbo ili trebam jos nesto srediti i proveriti pre nego sto postavim novi kada je poceo da dimi vozio sam ga svega 400 metara ne vise molim vas objasnite mi koliko mozete bolje sta i kako da uradim i koje su posledice tog ulja sto sam video i tako sve to posto radim sam sve to u svoju garazu kod kuce unapred hvala

ODGOVOR:

Kada ugrađujete novi turbo punjač potrebno je obaviti još neke kontrolne i operativne radove . Navesti ću ih logičnim redoslijedom : 1 - doći do saznanja o uzroku radi kojega je došlo do kvara turbine 2 - otkloniti uzrok radi kojega je došlo do kvara turbine 3 - provjeriti stanje ispušnog kolektora 4 - zamijeniti ulje u motoru 5 - zamijeniti filter ulja 6 - zamijeniti filter zraka  7 - ispitati dovod i odvod ulja u turbopunjač 8 - pregledati dovod zraka ( kutija filtera, usisne cijevi )  9 - ukloniti nečistoću ili odlomljene komadiće iz usisnog dijela i iz usisnog kolektora 10 - prije spajanja dovoda ulja uliti nekoliko kapi ulja u dovod ulja  11 - prije pokretanja motora pričvrstiti filter zraka 12 - nakon pokretanja motora ostaviti da motor radi na leru 5 minuta .

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 320 CI - PREGRIJAVANJE MOTORA ?

Datum objave: 31.12.2011 12:00:05
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam BMW e46 320ci (170 KS). Imam problem sa rashladnim sustavom. Simptomi su slijedeci: - kada je auto na radnoj temperaturi i vozi se brze tj doda se gas, upali se lampica za vodu. Kada se vozi sporije tj na manjim okretajima, lampica se gasi. - prije godinu dana pukla je glava, koja je ispitana te strojno obradjena i auto se ponasao normalno bez problema. Zanimljivo je da je pri tome kazaljka temperature bila na normalnoj temperaturi te se auto nije pregrijavao niti zakuhao nikada. Nije mjesao ulje i vodu (boja ulja je normalna te razina ulja nije rasla). Istom prilikom, zamjenio sam pumpu od vode, i termostat. - ponekad kad auto duze stoji, kada se prvi put upali, motor se cudno ponasa. Masina se trese, te mi je jedan mehanicar rekao da jedan cilindar ne radi. To se dogadja vrlo rijetko. - Auto se sada ponasa normalno, ne trosi previse i nisam primjetio da ima manje snage, tj ide normalno. - kako sam prije rekao, cudno je da se auto nije nikada pregrijavao. Da li mozda nesto sprijecava termostat u normalnom radu? Molim vas ako mi mozete savjetovati sto jos da provjerim i odakle da pocmem. Bojim se da nije opet pukla glava ili dihtung. Hvala vam unaprijed na odgovoru

ODGOVOR:

U svakom slučaju bi trebalo najprij eprovjeriti mehaničko stanje motora . To znači točno izmjeriti radnu temperaturu motora u momentu kada se upali kontrolna lampica za temperaturu . Možda je signal ( paljenje lampice ) netočan . Tada treba ispitati senzor koji pali spomenutu lampicu . Ako je temperatura motora ipak povećana ( veća od 90°C ) tada se mora ispitivati rashladni sustav i ispravnost brtve i glave motora. Prilikom ispitivanja treba krenuti od jednostavnijih pa prema složenijim uzrocima . Za kraj treba ostaviti utjecaj brtvila glave i utjecaj same glave motora.

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 TDS - NAČIN ZATEZANJA VIJAKA GLAVE MOTORA

Datum objave: 29.12.2011 22:19:52
Slika
PITANJE:

Zanima me stezanje glave na bmw 525 tds kilaza i kojim redom...hvala

ODGOVOR:

Vijci glave motora se zatežu od sredine prema jednom i drugom kraju . Zatezanje se vrši na slijedeći način :  1) 80 Nm  2) otpustiti vijke za 180°  3) +50 Nm  4)  +90°  5) +90°  6) upaliti motor da radi 25 min  7) +90°  .  Nadam se da ste razumijeli postupak .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - NEISPRAVAN EGR VENTIL

Datum objave: 26.12.2011 14:16:38
Slika
PITANJE:

Poštovani, prije svega želim da vam zahvalim na trudu i vremenu koje ulažete savjetovanjem i pomaganjem ljudima. Pitanje se odnosi na bmw 320d iz 2003. godine. Prilikom naglog stiskanja papučice gasa izbacuje crni dim, što prestaje nakon dostizanja određene brzine. Iz vaših komentara sam saznao da je među mogućim uzročnicima i EGR ventil, što je potvrdio i mehaničar iz ovlaštenog Bosch servisa. Da li se EGR ventil može premostiti i koje komplikacije time može izazvati? Zahvaljujem.

ODGOVOR:

EGR ventil možete blokirati ili premostiti ali time niste riješili problem . EGR ventilom upravlja rečunalo motora i ako obavite bilo kakvu improvizaciju , računalo motora će smanjiti snagu motora ( safe mode ) . Ako je EGR ventil neispravan treba ga zamijeniti .

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 D - HLADAN TEŠKO PALI ?

Datum objave: 24.12.2011 14:58:18
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam BMW 318d iz 2004. i kada je vani hladno,tj. kada dođe zimsko vrijeme imam problema s paljenjem. Da bi ga zapalio trebam 3-4 puta pokusati da bi se zapalio, dok ostatak godine bez problema pali.Molim Vas savjet.Da li bi mozda trebao mijenjati grijače ili akomulator?

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu mogu postojati brojni razlozi radi kojih motor teško pali kada je hladno . Navesti ću ih po logičnom redoslijedu : akumulator, elektropokretač, zrak u sustavu goriva, niska kompresija motora, kontrolni modulgrijača, ECT senzor, dobavna pumpa, regulator količine goriva, dize, EGR ventil, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora,  kontrolni modul visokotlačne pumpe, ECU centrala. Ispitivanjem svih komponenata koje sam naveo može se utvrditi što je uzrok otežanog paljenja .

na vrh Povratak na vrh

BMW 530 D - NA VIŠE MJESTA NE MOGU MI POPRAVITI AUTO !!!

Datum objave: 24.12.2011 12:05:57
Slika
PITANJE:

Prije svega pohvale za sajt! imam problem sa bmw 530d 1999g. nece da upali minut posle voznje od 10ak km. inace je sve bilo ok. sumnjao na pogresku pri sipanju goriva (benzin)dovod prociscen,kontrolisane sve tri pumpe,remontovao comonreil pumpu visokog tlaka pri motoru kojoj je tlak inace bio ispravan a protok smanjen za 20-30%...kontrolisao dizne koje su u redu,imaju impuls normalan,kompresija motora ok...alanser novi ugradjen jer je jedan vec sagoreo od pokusavanja startovanja...dijagnostica javila samo gresku imobilajzer,elektronicari tvrde da nije do toga jer auto vergla,kontrolisali to i cod kljuca i ok je. inace auto je kod 5og majstora i mjesec dana ne mogu utvrditi kvar,smijesno koliko i zalosno! ne znam sta bih jos mogao kontrolirati na njemu? hvala!

ODGOVOR:

Vaše vozilo je proizvod koji ima preko 35.000 dijelova : Vozilo je proizvela firma s brojnim stručnim timovima inženjera i ostalih profesionalaca. Sada vidite da mogu postojati i ovakvi kvarovi koji i uz najbolju volju zadaju probleme servisima. Pojedini servisi imaju svoje limite u instrumentima , dijagnostičkoj opremi i ljudskim potencijalima i to je naprosto tako . Njima je isto tako u interesu da Vaše vozilo kvalitetno poprave i naplate svoj rad . Nije im u interesu da odugovlače s popravkom , da gube neizmjerno monogo vremena za dijegnostiku i popravak . To vrijeme ne mogu nikako naplatiti . Imajte razumjevanja za probleme s kojima se povremeno susreću autoservisi . Ovom prilikom nema potrebe da navodim brojne moguće neispravnosti jer od toga ne bi imali koristi . Možda je rješenje da nazovete još nekoliko renomiranih servisa i u Vašoj daljoj okolini i da objasnite činjenično stanje kao i pokušaje popravka. Možda ćete pronaći servis kojemu bi se bavio Vašim vozilom .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - VIBRACIJE ZADNJEG DIJELA VOZILA

Datum objave: 08.12.2011 19:20:04
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic,nedavno sam kupio BMW 320d 2002 godiste.Javljaju mi se vibracije u zadnjem dijelu.Pregledao sam kardan hard gumu nosace i sve sto bi moglo izazvati vibracije medjutim u ovlastenom servisu Tomic nakon detaljnog pregleda nisu pronasli nista.Auto i dalje vibrira u zadnjem dijelu na vecoj brzini a narocito dok nije ugrijan dakle kad je hladno,trajanje vibracije je oko 2 sekunde a poton prestane,molim vas za savjet

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : debalans kardanskih vratila, zglobovi kardana, srednji ležaj kardana, utjecaj poluosovina i homokinetičkih zglobova, gume , felge. Vaše vozilo treba detaljnije pregledati i obratiti pažnju na svaki pa i najmanji detalj ili nepravilnost .

na vrh Povratak na vrh

BMW 520 i. E60 2003. - SVE SAM POKUŠAO ALI BEZ REZULTATA ??? POMOĆ !!!

Datum objave: 08.12.2011 19:13:22
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam bmw 520i E 60 2003 god nova linija.Prije tri mjeseca upalila se kontrolna žaruljica za pritisak ulja u motoru.(low oil pressure do not drive posible engane damage)Tako je bila poruka na displeyu tj ekranu a crvena žaruljica na satu sa slikom uljne kantice je bila upaljena ali samo na ler gasu.Kada se doda gas žaruljica bi se ugasila kao i poruka na displayu.Promjenili smo novi sensor tj davač pritiska ulja novi originalni bmw i izmjerili pritisak ulja sa manometrom i imao je 0,48 bara na leru kada je motor bio dobro zagrijan a na 3000 obrtaja 4 bara .Promjenjena je nova uljna pumpa i problem je opet ostao isti.Zamjenili smo nove leteće ležajeve na radilici i problem je opet isti.Zamjenjeno je novo kućište uljnog filtera sa novim gušćim uljem 10W/60 i filterom sa novom kapom uljnog filtera problem opet isti.Zamjenjen novi originalan sensor za razinu ulja opet isto.Povećali smo broj okretaja na leru na 780 obrtaja u min što je djelimično pomoglo da na leru ugasi žaruljicu pritiska ulja ali pri malom opterećenju opet se palila žaruljica za pritisak ulja.Pri hladnom motoru pritisak ulja je bio na leru 1 bar ali uz vožnju od desetak minuta žaruljica se opet pali na leru za pritisak ulja da je pritisak ulja mali.Na skeniranju sistema na kompjuteru jedina pogreška je bila u svim ovim pokušajima da sensor protoka zraka nije ispravan i da ne funkcionira. Sensor smo skinuli i dobro ga oprali sa kontakt spreyom i za čudo žaruljica za pritisak ulja se nije palila za nekih tri dana i onda bummm! opet isto.Jedna stvar je čudna iako sensor protoka zraka nije ispravan nikada se nije gasio ili nepravilno radio motor.Potrošnja goriva se znatno povećala odkako se ovaj problem sa pritiskom ulja pojavio na kompjuteru se očitavala prosječna potrošnja između 18 do 22 L/100 km .Kada smo očistili sensor protoka zraka potrošnja se u periodu od tri dana vožnje smanjila na 11,5 L/100 km.Motor radi prekrasno bez ikakvih dodatnih lupanja ili šumova ,također auto se vozi jako dobro bez gubitka snage ili bilo kakvih drugih znakova lošeg motora.Ne troši ulje niti dimi.Jedino što sam primjetio da je za desetak minuta vožnje motor dosta vruć iako nikakvih znakova pregrejavanja nema niti znakova da je temperatura povišena.Rashladnu tekućinu ne gubi niti podiže razinu ulja u motoru.Inače auto trenutačno ima 205000km i redovito je servisiran.Potrošio sam oko 1800 eura da se problem riješi i evo još uvijek ne znam što mu je pa vas molim za pomoć.

ODGOVOR:

Pažljivo sam pročitao sve što ste napisali i opisali . Uzeo sam u obzir i činjenice da ste zamijenili pumpu za ulje, filter za ulje, provjerili ležajeve radilice, stavili novo ulje i sve ostalo . Navedeni tlak je nizak i radi toga se pali kontrolna lampica za tlak ulja . Minimalni tlak ulja na leru kod 750 o/min bi trebao biti veći od 0,5 bara kod zagrijanog motora . Uz već Vama dobro poznate uzroke radi kojih može tlak ulja biti nizak ( filter ulja, pumpa za ulje, ležajevi radilice ) to mogu biti i istrošenja ili oštećenja na ostalim dijelovima motora koji su pod djelovanjem uljnog tlaka kojega stvara pumpa. To mogu biti i ležajevi bregastih osovina, hidropodizači, istrošenja na glavi motora, mlaznice za hlađenje klipova, i ostali ležajevi ili rukavci koji su pod djelovanjem tlaka ulja . U ovom slučaju bih krenuo od glave motora i detaljnim ispitivanjem pojedinih komponenata na glavi motora . Razlog i uzrok sigurno postoje samo ih treba otkriti a nakon toga otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - ZAŠTO NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 01.12.2011 15:04:36
Slika
PITANJE:

pozdrav.. ovako imam bmw 320d, 2000g, 100kw,automatic.. zeza me vec mjesec zna,nekad u voznji nema snage za povuci znaci konstantno ne vuce dan dva pa poslje normalno,a nekad na leru kad radi se zna ugasit i kad ga palim zaredom se par put ugasi i kasnije tjedan dva normalno,jucer mi se ugasio u voznji i vise nikako ne pali,vecina majstora kaze da je boschpumpa,kad se osarafi lajtug na dizni nema pritiska kad se pali,dali je moguce da je zbog nje i dali je ovo i prije ona uzrokovala.. unaprijed hvala.. pozz

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti radi kojih motor ne može upaliti su brojne i to : mehanički uzroci ( faza, kompresija ) , imobilajzer , prisutnost zraka u gorivu, filteri ,dize, regulator količine goriva, senzor talaka goriva, dobavna pumpa u rezervoaru, senzor radilice, visokotlačna pumpa, relej ECU računala, ECU računalo . Potrebno je ispitati sve što sam naveo.

na vrh Povratak na vrh

BMW 520 i. AUTOMATIC - PROBLEMI SA STRUJOM

Datum objave: 20.11.2011 18:30:38
Slika
PITANJE:

Kupio sam bmw e60 520i automatik iz 2003. god. Odmah sam primijetio prvi problem da mi trza u 3 brzini, ali samo do 3000 okretaja. Drugi problem mi je nastao kad su mi se vrata prtljažnika sama otvorila i baš po največoj kiši. Ispod rezervnog kotača mi je bilo 4 cm vode. Kad sam skinuo kotač vidio sam dvije kutije iz kojih izlazi puno kablova. Naravno prestao je raditi radio, cd, i parking senzori. Dao sam da mi elektroničar ispita i uspio je popraviti. Proradio i radio i cd i parking senzori. Slijedeće jutro nakon startanja motora upalila se na velikom ekranu poruka TRANSMISSION FAULT i crveni zupčanik ispred teksta. Motor je radio i ja sam nastavio voziti. Nakon pola sata vožnje gasim motor i ponovno startam i nema više poruke. I naravno nema dva problema bez trećeg. Ujutro prilazim bmw i pokušavam daljinskim otvoriti i ne mogu. Gurnem ključ u bravu otključam i pokušam upaliti motor, a ono ne gori ni jedna lampica ni kontakt na kontrolnoj ploči. Pokušam otvoriti prtljažnik da provjerim akumulator ne ide. Ne mogu otvoriti prtljažnik. ŠTO DA RADIM POMOZITE!!!!!!!!!! ??????????????????? Ne znam da li je ovo sve moguće ili ja to sanjam. Bit ću vam zahvalan na odgovoru i savjetu. Puno vam hvala Pozdrav Aleksandar

ODGOVOR:

Na samom početku moram reći da je Vaše vozilo puno elektronike i ima barem 5 kompjutora za pojedine funkcije. Vaše vozilo ne može popravljati ni svaki servis . Za servisiranje Vašega vozila potrebna je posebna dijagnostička oprema , baza tehničkih podataka , stručna osoba koja zna kako funkcioniraju pojedini sustavi na vozilu . Sve probleme koje ste naveli prouzrokovala je voda ( vlaga ) . Ako se tome ne posveti puna pažnja mogu se dogoditi i skuplji kvarovi . Prtljažnik Vašega vozila možete jednostavno otvoriti . Potrebno je samo dignuti prednji poklopac motora, skinuti zaštitni poklopac s priključka plus i minus koj vode do akumulatora u prtljažniku , spojiti s produžnim kablovima drugi akumulator i otvoriti normalno prtljažnik . Znam sada ćete sigurno pitati gdje je taj poklopac ispod kojega se nalaze spomenuti kontakti . Odgovor je kod motora s desne strane , treba ga samo znati prepoznati .

na vrh Povratak na vrh