Danas je: 31.03.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

BMW 320 D - NEISPRAVAN EGR VENTIL

Datum objave: 26.12.2011 14:16:38
Slika
PITANJE:

Poštovani, prije svega želim da vam zahvalim na trudu i vremenu koje ulažete savjetovanjem i pomaganjem ljudima. Pitanje se odnosi na bmw 320d iz 2003. godine. Prilikom naglog stiskanja papučice gasa izbacuje crni dim, što prestaje nakon dostizanja određene brzine. Iz vaših komentara sam saznao da je među mogućim uzročnicima i EGR ventil, što je potvrdio i mehaničar iz ovlaštenog Bosch servisa. Da li se EGR ventil može premostiti i koje komplikacije time može izazvati? Zahvaljujem.

ODGOVOR:

EGR ventil možete blokirati ili premostiti ali time niste riješili problem . EGR ventilom upravlja rečunalo motora i ako obavite bilo kakvu improvizaciju , računalo motora će smanjiti snagu motora ( safe mode ) . Ako je EGR ventil neispravan treba ga zamijeniti .

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 D - HLADAN TEŠKO PALI ?

Datum objave: 24.12.2011 14:58:18
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam BMW 318d iz 2004. i kada je vani hladno,tj. kada dođe zimsko vrijeme imam problema s paljenjem. Da bi ga zapalio trebam 3-4 puta pokusati da bi se zapalio, dok ostatak godine bez problema pali.Molim Vas savjet.Da li bi mozda trebao mijenjati grijače ili akomulator?

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu mogu postojati brojni razlozi radi kojih motor teško pali kada je hladno . Navesti ću ih po logičnom redoslijedu : akumulator, elektropokretač, zrak u sustavu goriva, niska kompresija motora, kontrolni modulgrijača, ECT senzor, dobavna pumpa, regulator količine goriva, dize, EGR ventil, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora,  kontrolni modul visokotlačne pumpe, ECU centrala. Ispitivanjem svih komponenata koje sam naveo može se utvrditi što je uzrok otežanog paljenja .

na vrh Povratak na vrh

BMW 530 D - NA VIŠE MJESTA NE MOGU MI POPRAVITI AUTO !!!

Datum objave: 24.12.2011 12:05:57
Slika
PITANJE:

Prije svega pohvale za sajt! imam problem sa bmw 530d 1999g. nece da upali minut posle voznje od 10ak km. inace je sve bilo ok. sumnjao na pogresku pri sipanju goriva (benzin)dovod prociscen,kontrolisane sve tri pumpe,remontovao comonreil pumpu visokog tlaka pri motoru kojoj je tlak inace bio ispravan a protok smanjen za 20-30%...kontrolisao dizne koje su u redu,imaju impuls normalan,kompresija motora ok...alanser novi ugradjen jer je jedan vec sagoreo od pokusavanja startovanja...dijagnostica javila samo gresku imobilajzer,elektronicari tvrde da nije do toga jer auto vergla,kontrolisali to i cod kljuca i ok je. inace auto je kod 5og majstora i mjesec dana ne mogu utvrditi kvar,smijesno koliko i zalosno! ne znam sta bih jos mogao kontrolirati na njemu? hvala!

ODGOVOR:

Vaše vozilo je proizvod koji ima preko 35.000 dijelova : Vozilo je proizvela firma s brojnim stručnim timovima inženjera i ostalih profesionalaca. Sada vidite da mogu postojati i ovakvi kvarovi koji i uz najbolju volju zadaju probleme servisima. Pojedini servisi imaju svoje limite u instrumentima , dijagnostičkoj opremi i ljudskim potencijalima i to je naprosto tako . Njima je isto tako u interesu da Vaše vozilo kvalitetno poprave i naplate svoj rad . Nije im u interesu da odugovlače s popravkom , da gube neizmjerno monogo vremena za dijegnostiku i popravak . To vrijeme ne mogu nikako naplatiti . Imajte razumjevanja za probleme s kojima se povremeno susreću autoservisi . Ovom prilikom nema potrebe da navodim brojne moguće neispravnosti jer od toga ne bi imali koristi . Možda je rješenje da nazovete još nekoliko renomiranih servisa i u Vašoj daljoj okolini i da objasnite činjenično stanje kao i pokušaje popravka. Možda ćete pronaći servis kojemu bi se bavio Vašim vozilom .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - VIBRACIJE ZADNJEG DIJELA VOZILA

Datum objave: 08.12.2011 19:20:04
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic,nedavno sam kupio BMW 320d 2002 godiste.Javljaju mi se vibracije u zadnjem dijelu.Pregledao sam kardan hard gumu nosace i sve sto bi moglo izazvati vibracije medjutim u ovlastenom servisu Tomic nakon detaljnog pregleda nisu pronasli nista.Auto i dalje vibrira u zadnjem dijelu na vecoj brzini a narocito dok nije ugrijan dakle kad je hladno,trajanje vibracije je oko 2 sekunde a poton prestane,molim vas za savjet

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : debalans kardanskih vratila, zglobovi kardana, srednji ležaj kardana, utjecaj poluosovina i homokinetičkih zglobova, gume , felge. Vaše vozilo treba detaljnije pregledati i obratiti pažnju na svaki pa i najmanji detalj ili nepravilnost .

na vrh Povratak na vrh

BMW 520 i. E60 2003. - SVE SAM POKUŠAO ALI BEZ REZULTATA ??? POMOĆ !!!

Datum objave: 08.12.2011 19:13:22
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam bmw 520i E 60 2003 god nova linija.Prije tri mjeseca upalila se kontrolna žaruljica za pritisak ulja u motoru.(low oil pressure do not drive posible engane damage)Tako je bila poruka na displeyu tj ekranu a crvena žaruljica na satu sa slikom uljne kantice je bila upaljena ali samo na ler gasu.Kada se doda gas žaruljica bi se ugasila kao i poruka na displayu.Promjenili smo novi sensor tj davač pritiska ulja novi originalni bmw i izmjerili pritisak ulja sa manometrom i imao je 0,48 bara na leru kada je motor bio dobro zagrijan a na 3000 obrtaja 4 bara .Promjenjena je nova uljna pumpa i problem je opet ostao isti.Zamjenili smo nove leteće ležajeve na radilici i problem je opet isti.Zamjenjeno je novo kućište uljnog filtera sa novim gušćim uljem 10W/60 i filterom sa novom kapom uljnog filtera problem opet isti.Zamjenjen novi originalan sensor za razinu ulja opet isto.Povećali smo broj okretaja na leru na 780 obrtaja u min što je djelimično pomoglo da na leru ugasi žaruljicu pritiska ulja ali pri malom opterećenju opet se palila žaruljica za pritisak ulja.Pri hladnom motoru pritisak ulja je bio na leru 1 bar ali uz vožnju od desetak minuta žaruljica se opet pali na leru za pritisak ulja da je pritisak ulja mali.Na skeniranju sistema na kompjuteru jedina pogreška je bila u svim ovim pokušajima da sensor protoka zraka nije ispravan i da ne funkcionira. Sensor smo skinuli i dobro ga oprali sa kontakt spreyom i za čudo žaruljica za pritisak ulja se nije palila za nekih tri dana i onda bummm! opet isto.Jedna stvar je čudna iako sensor protoka zraka nije ispravan nikada se nije gasio ili nepravilno radio motor.Potrošnja goriva se znatno povećala odkako se ovaj problem sa pritiskom ulja pojavio na kompjuteru se očitavala prosječna potrošnja između 18 do 22 L/100 km .Kada smo očistili sensor protoka zraka potrošnja se u periodu od tri dana vožnje smanjila na 11,5 L/100 km.Motor radi prekrasno bez ikakvih dodatnih lupanja ili šumova ,također auto se vozi jako dobro bez gubitka snage ili bilo kakvih drugih znakova lošeg motora.Ne troši ulje niti dimi.Jedino što sam primjetio da je za desetak minuta vožnje motor dosta vruć iako nikakvih znakova pregrejavanja nema niti znakova da je temperatura povišena.Rashladnu tekućinu ne gubi niti podiže razinu ulja u motoru.Inače auto trenutačno ima 205000km i redovito je servisiran.Potrošio sam oko 1800 eura da se problem riješi i evo još uvijek ne znam što mu je pa vas molim za pomoć.

ODGOVOR:

Pažljivo sam pročitao sve što ste napisali i opisali . Uzeo sam u obzir i činjenice da ste zamijenili pumpu za ulje, filter za ulje, provjerili ležajeve radilice, stavili novo ulje i sve ostalo . Navedeni tlak je nizak i radi toga se pali kontrolna lampica za tlak ulja . Minimalni tlak ulja na leru kod 750 o/min bi trebao biti veći od 0,5 bara kod zagrijanog motora . Uz već Vama dobro poznate uzroke radi kojih može tlak ulja biti nizak ( filter ulja, pumpa za ulje, ležajevi radilice ) to mogu biti i istrošenja ili oštećenja na ostalim dijelovima motora koji su pod djelovanjem uljnog tlaka kojega stvara pumpa. To mogu biti i ležajevi bregastih osovina, hidropodizači, istrošenja na glavi motora, mlaznice za hlađenje klipova, i ostali ležajevi ili rukavci koji su pod djelovanjem tlaka ulja . U ovom slučaju bih krenuo od glave motora i detaljnim ispitivanjem pojedinih komponenata na glavi motora . Razlog i uzrok sigurno postoje samo ih treba otkriti a nakon toga otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - ZAŠTO NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 01.12.2011 15:04:36
Slika
PITANJE:

pozdrav.. ovako imam bmw 320d, 2000g, 100kw,automatic.. zeza me vec mjesec zna,nekad u voznji nema snage za povuci znaci konstantno ne vuce dan dva pa poslje normalno,a nekad na leru kad radi se zna ugasit i kad ga palim zaredom se par put ugasi i kasnije tjedan dva normalno,jucer mi se ugasio u voznji i vise nikako ne pali,vecina majstora kaze da je boschpumpa,kad se osarafi lajtug na dizni nema pritiska kad se pali,dali je moguce da je zbog nje i dali je ovo i prije ona uzrokovala.. unaprijed hvala.. pozz

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti radi kojih motor ne može upaliti su brojne i to : mehanički uzroci ( faza, kompresija ) , imobilajzer , prisutnost zraka u gorivu, filteri ,dize, regulator količine goriva, senzor talaka goriva, dobavna pumpa u rezervoaru, senzor radilice, visokotlačna pumpa, relej ECU računala, ECU računalo . Potrebno je ispitati sve što sam naveo.

na vrh Povratak na vrh

BMW 520 i. AUTOMATIC - PROBLEMI SA STRUJOM

Datum objave: 20.11.2011 18:30:38
Slika
PITANJE:

Kupio sam bmw e60 520i automatik iz 2003. god. Odmah sam primijetio prvi problem da mi trza u 3 brzini, ali samo do 3000 okretaja. Drugi problem mi je nastao kad su mi se vrata prtljažnika sama otvorila i baš po največoj kiši. Ispod rezervnog kotača mi je bilo 4 cm vode. Kad sam skinuo kotač vidio sam dvije kutije iz kojih izlazi puno kablova. Naravno prestao je raditi radio, cd, i parking senzori. Dao sam da mi elektroničar ispita i uspio je popraviti. Proradio i radio i cd i parking senzori. Slijedeće jutro nakon startanja motora upalila se na velikom ekranu poruka TRANSMISSION FAULT i crveni zupčanik ispred teksta. Motor je radio i ja sam nastavio voziti. Nakon pola sata vožnje gasim motor i ponovno startam i nema više poruke. I naravno nema dva problema bez trećeg. Ujutro prilazim bmw i pokušavam daljinskim otvoriti i ne mogu. Gurnem ključ u bravu otključam i pokušam upaliti motor, a ono ne gori ni jedna lampica ni kontakt na kontrolnoj ploči. Pokušam otvoriti prtljažnik da provjerim akumulator ne ide. Ne mogu otvoriti prtljažnik. ŠTO DA RADIM POMOZITE!!!!!!!!!! ??????????????????? Ne znam da li je ovo sve moguće ili ja to sanjam. Bit ću vam zahvalan na odgovoru i savjetu. Puno vam hvala Pozdrav Aleksandar

ODGOVOR:

Na samom početku moram reći da je Vaše vozilo puno elektronike i ima barem 5 kompjutora za pojedine funkcije. Vaše vozilo ne može popravljati ni svaki servis . Za servisiranje Vašega vozila potrebna je posebna dijagnostička oprema , baza tehničkih podataka , stručna osoba koja zna kako funkcioniraju pojedini sustavi na vozilu . Sve probleme koje ste naveli prouzrokovala je voda ( vlaga ) . Ako se tome ne posveti puna pažnja mogu se dogoditi i skuplji kvarovi . Prtljažnik Vašega vozila možete jednostavno otvoriti . Potrebno je samo dignuti prednji poklopac motora, skinuti zaštitni poklopac s priključka plus i minus koj vode do akumulatora u prtljažniku , spojiti s produžnim kablovima drugi akumulator i otvoriti normalno prtljažnik . Znam sada ćete sigurno pitati gdje je taj poklopac ispod kojega se nalaze spomenuti kontakti . Odgovor je kod motora s desne strane , treba ga samo znati prepoznati .

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 525 TDS - TEŠKO PALI ?

Datum objave: 18.11.2011 09:22:44
Slika
PITANJE:

Problem kod BMW-a e 39 525 tds kada je vruc dugo vergla i jedva upali, hladan pali bez problema... Cim pali grejac pali dobro ali kad ga ugasim i posle 5 min probam da upalim posto je motor vruc, grejac se ne pali i on dugo vergla, posle izvesnog vremena upali!!! Mene zanima posto sam kod mnogih pokusavao da otklonim kvar, neki mi pomere palenje i to donekle se ispostavi dobro ali mi motor postaje dosta bucan... Mene zanima postoji li mogucnost da ga nekako prevarim da pali grejac i kada je vruc... Time bi resio veliki problem!!! Motor je odeadjen, kompresija dobra.. bosista kaze da pumpa nije losa nema potrebe za remontom.. Potrosio sam grdilo para i nisam resio problem!!

ODGOVOR:

Uzrok radi kojega Vaš motor teško pali kada je motor topli ili polutopli je niski tlak kompresije. Kada bi tada radili grijači motor bi upalio . Radi slabije kompresije ne može se stvoriti temperatura paljenja dizel goriva . Na Vašem vozilu napravio bih slijedeće : ispitao dize, grijače, kompresiju . Po potrebi bih ispitao i stanje akumulatora i elektropokretača . Grijači se mogu spojiti po Vašoj želji ali to nije rješenje nego improvizacija . Način spajanja grijača treba vidjeti direktno na vozilu i primjeniti odgovarajuće rješenje jer Vaše vozilo ima upravljački kompjutor motora.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 CD - CRNI DIM

Datum objave: 15.11.2011 15:22:55
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Nedavno sam kupio BMW 320Cd, 150KS, 2005.godina, 210.000km, 6 brzina. Smeta me čudan zvuk (glasniji i grublji rad motora) koji se javlja prilikom početnog pritiska na spojku. Isto tako i kod otpuštanja u zadnjoj trećini hoda papučice spojke. Mjenjač normalno šalta, auto ne trese pri kretanju. I još nešo! Kad je motor hladan, dešava mi se da ne reagira potpuno na gas u prvoj ili drugoj brzini. Primi malo gasa, zatim se cuje grublji zvuk motora i vise ne reagira na daljnje pritiskanje papučice gasa nekoliko sekundi, a onda prihvati i potegne, uz oblak crnog dima otraga. Inače, kod jačeg ubrzanja i šaltanja na 4000 o/min jako dimi crno iz auspuha. Kod normalnog šaltanja na oko 2.500 o/min ne primjetim crni dim iza sebe. Auto je bio na servisu i motor je odličan, po riječima servisera, a problem sa spojkom nije alarmantan. Ponekad mi svijetli lampica motora (trenutno ne), a na servisu je javio greške mirnog rada motora, greške na grijacima i mjeracu protoka zraka koje su poništene bez još uvijek obavljenog servisa. Preporčcena je samo zamjena grijača. Što vi mislite?

ODGOVOR:

Sve detalje koje ste naveli mogu protumačiti da motor ne radi na ispravan način i takvo stanje ne pogoduje motoru ni Vašem novčaniku. Brisanjem pojedinih grešaka koje ste naveli ne mogu se otkloniti pojedini kvarovi sami od sebe , oni su prisutni i dalje. Ako ne poduzmete ništa motor će i dalje imati prekid u prihvačanju gasa, crno će dimiti, potrošnja goriva će biti povećana. Na Vašem vozilu napravio bih kompletnu dijegnostiku motora, otklonio sve neispravnosti i napravio redovni servis vozila. Na taj način ćete dobiti kvalitetu i produžiti životni vijek motora.

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 i. - NE MOŽE PROĆI EKO-TEST

Datum objave: 13.11.2011 11:23:47
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav,ovako radi se o bmw kockici 318i 90godište,problem je u tom što na tehničkom ne mogu proći eko test već drugi puta sam rušen,na autu su nove cijevi,novi protočni zadnji sportski lonac 2 izlaza,gospodin koji radi je rekao da je najvjerovatnije problem u loncu jel je sportski(protočni) pa da zato valjda ne može očitat eko test makar i on sam nije siguran,rekao mi je da stavim normalnog auspuha,šta se tiće auta on ne dimi niti troši ulje,sasvim normalno radi,jedino eko test nikako ne može proći,da li je onda moguće da bi taj protočni lonac mogao bit problem?! Hvala i pozdrav...

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih eko test može biti loš a to su : mehaničko stanje motora ( kompresija, emisija uljnih para na odušku ulja, propuštanje na usisnom kolektoru ) , sustav ubrizgavanja goriva ( regulator tlaka goriva, nečisti injektori, MAP senzor, TPS senzor zaklopke, IAT senzor, ECT senzor, MAF senzor, ckp senzor, lambda sonda, senzor detonacija ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( kablovi , svjećice, bobina ) . Sve što sam spomenuo treba ispitati . Nakon dobro obavljenog ispitivanja može se točno znati što je neispravno kao i cijena popravka. Ako želite da Vam to riješimo javite se telefonom .

na vrh Povratak na vrh

BMW E90 318 D - TEŠKO ŠALTA DRUGU

Datum objave: 02.11.2011 12:32:58
Slika
PITANJE:

Poštovani! Kupio sam polovni BMW E90 318D 01/2007 90kW. Auto je kod mene prešao 20.000km. Međutim od prvog dana od kad sam ga kupio imam proglema sa drugom brzinom, teško ulazi u tu brzinu, pogotovo kad je vani zima.Primjetio sam da se ručica u leru trese, nizak je broj okretaja po meni, kad malo dodam gasa ručica umiri na nekih 900 okr. Drugi problem je što sam primjetio kad auto parkiram na uzbrdici, ugasim motor, ubacim u prvu brzinu i pustim kvačilo, auto nakon nekoliko sekundi počme se spuštatit u natrag. Molim Vaša stručna mišljenja za navedene probleme. Nekim mi govore da je problem mjenjača druge brzine u pitanju sinhron druge brzione, tresenje ručice nizak broj okretaja u leru a spuštanje auta kad u prvoj brzini problem sa kompresijom. Auto troši u gradu 6,3l i ulja ne troši između servisa nemam potrebu dosipati ulje. Uz srdačan pozdrav, unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Otežano šaltanje u drugu brzinu ne mora se odnositi na neki kvar u mjenjaču. Često puta je uzrok izvan mjenjača. Na Vašemu vozilu bi to mogao biti mehanizam za šaltanje brzina na kojemu može postojati neka zračnost ili nepravilan položaj birača brzina prilikom šaltanja druge brzine ( treba vidjeti direktno na vozilu ) . Ako se trese ručica mjenjača to također može ukazivati na zračnost na mehanizmu za šaltanje brzina . Stavljanjem mjenjača u brzinu na uzbrdici i činjenicom da se vozilo pomakne ne dokazujete ništa . Isto tako to ne ukazuje na nikakv kvar . Na isti način se ponašaju i druga vozila , zato na uzbrdici još zakočite s ručnom kočnicom i tada se vozilo neće pomicati.

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 320 D - TEŽE PALI

Datum objave: 01.11.2011 13:30:51
Slika
PITANJE:

poštovani vozim bmw e 46 320 iz 2002 godine i nedavno mi se pojavilo to da automobil teže pali,grijači provjereni kao i akumulator,čišćenje dizni urađeno,u vožnji nema smetnji sasvim lijepo ide,ujutro čak i upali nakon 3-4 sek ali tijekom dana većinom kad je motor vruć treba mu jedno 8-10 sek.sumnjaju na nekakav ventil na pumpi od goriva???

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti ili smetnje su : zrak u sustavu goriva, pad napona na pojedinim konektorima električne instalacije, nepovratni ventil za gorivo, filteri, mehaničko stanje motora, dobavna pumpa, ECT senzor temperature motora, regulator količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja, VT pumpa, kontrolni modul VT pumpe, ECU centrala . Provjerite najprije ima li zraka u gorivu i nepovratni ventil goriva.

na vrh Povratak na vrh

BMW E90 320 D - CRNI DIM

Datum objave: 27.10.2011 15:55:06
Slika
PITANJE:

Poštovani, nedavno sam kupio BMW e90 u pitanju je 320d, nakon nekog vremena otkrio sam da auto poprilično puno dimi tj. izbacuje crni dim svaki put kad stisnem gas ili kad mijenjam brzine. Skoro sam mu mijenjao filtere i ulje ali je problem i dalje tu.To me zabrinjava jer je to auto 2005 godište i nebi smjeo tako da "čadi". Interesuje me Vaše mišljenje i na sta vi najviše sumnjate? Hvala

ODGOVOR:

Crni dim koji vidite nastaje radi prevelike količine goriva a premale količine zraka. Točan uzrok mogu navesti nakon dijagnostike motora . Moguće neispravnosti su ; mjerač mase zraka, EGR ventil, dize, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, niski tlak turbine, senzor temperature zraka u usisnom kolektoru, senzor temperature motora, senzor tlaka goriva, senzor pedale gasa, suženje usisnih kanala, djelomično začepljenje auspuha, VT pumpa, sustav za upravljanje motorom .

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 530 D - SLABO GRIJE

Datum objave: 20.10.2011 14:02:32
Slika
PITANJE:

Imam BMW e39 530d 1999. Problem je u grinjau kabine. Temperatura motora na radnoj i ne varira.U leru ne grije ispod 27°C, donje crijevo hladno, pri većim okretajima počne grijati i crijevo se počne zagrijavati. Gornje crijevo toplo i crijeva koja idu u kabinu topla. Auto uredno pali, ide.

ODGOVOR:

Prvo i osnovno je da termostat motora održava radnu temperaturu motora na 90°C . Ako to nije tako grijanje je slabo. Druga važna stvar su filteri kabine. Najčešće su isti nečisti i začepljeni i tada je efekt grijanja također slab . Znači u ovom slučaju može biti neispravan termostat i filteri kabine.

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 320 i. - TEŠKO ŠALTA

Datum objave: 19.10.2011 13:46:58
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam BMW E46 320 Ci godina 2001 170ks imam dva problema s mjenjačem kad vozim i stanem i pokušam ubaciti u prvu brzinu ide veoma teško ostale brzine idu dobro bez ikakvih problema i u prvu brzinu ide lakše ukoliko prešaltam dok se auto još lagano kreće auto dobro vuče lamela je dobra, drugi je problem što ručica mjenjača uvijek lagano trese na BMW garaži su mi rekli da je to normalno ali mene to nervira možete li mi reći šta bi mogao biti uzrok ovih problema provjerio sam nosače motora i mjenjača svi su uredu ? Hvala

ODGOVOR:

Svi detalji koje ste naveli ukazuju na istrošenje mehanizma za šaltanje brzina. Radi toga dolazi do greške u položaju birača brzina i šaltanje je teško. Drugi uzrok može biti u samom mjenjaču i to na vilici i kanđi prve brzine. Pregledom vozila mogao bih dati precizniji odgovor i prijedlog .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - NEMA DOVOLJNO SNAGE

Datum objave: 08.10.2011 13:18:08
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu pisem vam iz njemacke i imam jedan problem sa BMW 320 dizel,2001 god,136 ks,auto dobro pali,netrosi ulje,mirno i tiho radi,nedimi na auspuh samo sto ne ubrzava kako bi trebao i ide do 180 i nemoze vise a mislim da bi bez problema trebao ici 200.znaci samo je problem u ubrzavanju,interesuje me sta bi mogao biti razlog tome? Unaprijed zahvalan, Mehic Elvir

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti mogu biti mehaničke prirode, električne, elektronske, hidrauličke . Jednostavnije bih naveo slijedeće uzroke : kompresija motora, sušenje usinih kanala na glavi motora, djelomično začepljenje auspuha, filteri, dize, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, regulacioni ventil turbine, niski tlak turbine, MAP senzor , EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja pumpa, senzor položaja pedale kočnice, ECT senzor , senzor temperature goriva, senzor radilice, kontrolni modul visokotlačne pumpe, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

BMW E60 520 D - OVJES LUPA

Datum objave: 08.10.2011 12:55:57
Slika
PITANJE:

BMW 2007, E60, 520d, u zadnje vrijeme osjećam u volanu kao da mi nešto škljoca, ko da ima zračnost ili lufta. Uglavnom kad izravnavam kotaće, i kod prelaska preko većih neravnina, kao da nešto na prednjim kotačima ima lufta. Bio sam na pregledu ovjesa i sve je ok. U čemu bi bio problem

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti ili istrošenja su : krajnici spona, spone volana, radijalni ležaj zubne letve, kugle ovjesa, potporne spone, hvatišta ovjesa, selen blokovi prednjih ovjesa, traverza prednjeg ovjesa. Uzrok sigurno postoji samo treba malo više upornosti da se to otkrije .

na vrh Povratak na vrh

BMW E36 COUPE - GASI SE

Datum objave: 28.09.2011 22:40:50
Slika
PITANJE:

Sa postovanjem inetesuje me u pitanju je bmw e 36 cupe motor 2.5 uvjek je radio normalno desava mi se sad po nekad ugasi se i nece da upali a poslije nekad radi normalno što vi mislite o tome i isto znam nekad kad mi se tako desava uz gas radi kad pustim nogu sa gasa on se ugasi unapred hvala.

ODGOVOR:

Bez pregleda Vašega vozila mogu samo pretpostavljati što sve može biti neispravno . Mogući uzroci su : sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( kablovi, bobine, elektronika paljenja ) , filteri, niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, MAP senzor, IAT senzor, ECT senzor, RPM senzor, senzor bregaste osovine, TPS senzor leptirastog ventila, električna instalacija od motora do ECU računala, ECU računalo motora. Ako ne dođete do rješenja možete se javiti i telefonom.

na vrh Povratak na vrh

BMW MOTOR M20B25 - ISTROŠENJE KLIPOVA?

Datum objave: 28.09.2011 22:25:48
Slika
PITANJE:

bok pitanje,bmw motor m20b25 zanima me tolerancija potrosenosti klipa max-min,da ne kupujem nove klipove ako su ovi jos dobri...hvala

ODGOVOR:

Istrošenje klipova je vrlo rijetka pojava . Događa se samo kada se motor pregrije ili kada u cilindar ulazi rashladna tekućina. Redovita pojava je istrošenje cilindra . Na svakom klipu označena je nazivna mjera koju možete pročitati ili izmjeriti . Na samom klipu nije dozvoljeno nikakvo istrošenje .  Kada je motor novi i kada nema istrošenja ni na klipu ni na cilindru , zračnost između klipa i cilindra je 0,03 mm do 0,05 mm . Kada ta zračnost postane veća od 0,08 mm radi se obrada cilindra na prvu prekomjeru . Razlog za to je ovalnost cilindra ili cilindara . Samo zamjenom klipnih prstenova ne može se dobiti kvaliteta niti zadovoljavajuća kompresija . Odgovor na Vaše pitanje je da izmjerite istrošenost cilindra kalibriranim komparatorom i nakon toga ćete znati što treba raditi .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - VIBRACIJE I LAGANI UDARAC

Datum objave: 27.09.2011 22:50:22
Slika
PITANJE:

Imam bmw 320d kraj 1999 m-podvozje imam jedan problem kad vozim u četvrtoj brzini ispod 2000 okretaja čujem lagane vibracije ozada,takodjer kad saltam iz prve u drugu cujem lagani udarac ozada...

ODGOVOR:

Morate pregledati kardansko vratilo , hardi zglob i križeve kardana. Uz to pregledajte srednji ležaj kardana i selen blokove zadnjeg mosta .

na vrh Povratak na vrh