Danas je: 30.04.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

BMW E60 520 i. AUTOMATIC - MOTOR TRZA U TREĆOJ BRZINI ?

Datum objave: 31.07.2012 17:28:08
Slika
PITANJE:

Molim vas za vaš cijenjeni savjet u vezi mog vozila marke BMW E60 520i 2004 godina automatik. U vožnji u 3 brzini prilikom dodavanja gasa između 2000 do 3000 o/min auto trza. Kad prebacim u 4 brzinu prestane i kad pređe 3000 o/min također prestaje trzati. Primijetio sam da kad ga vozim sa većim pritiskom na gas da onda ne trza jer u drugoj stisnem do 4-5000 o/min pa prebacim u treću i onda je on u trećoj već preko 3000 o/min pa ne trza, ali u gradu se ne može tako voziti pa često moram voziti uzbrdo ili u koloni u trećoj brzini i to baš na tim okretajima gdje on trza. Hvala na odgovoru i vašem savjetu. Moram pohvaliti i novu stranicu i sve čestitke autoru. Pozdrav Andrea

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok treba tražiti na motoru, na sustavu elektronskog ubrizgavanja goriva, na sustavu za stvaranje iskre na svjećicama . Moguće neispravnosti su : brtva usisnog kolektora ili propuštanje na usnom kolektoru, svječice, kablovi , bobina , regulator tlaka goriva, nečisti injektori, filteri, senzor položaja zaklopke snage, senzor pedale gasa, senzor položaja pedale kočnice, EGR ventil, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, lambda sonda, mjerač mase zraka, senzor bregaste osovine, električna instalacija motora, ECU centrala motora . Kada bi se napravila kompletna dijagnostika motora , točno bi se mogao otkriti kvar .

na vrh Povratak na vrh

BMW 330 XD - LOŠE RADI NA LERU ?

Datum objave: 22.07.2012 10:51:56
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meić, vlasnik sam BMWa 330xd (E90 2006g), međutim, povremeno mi auto 'trese' u leru (osjećaj kao da ne rade svi cilindri...) nevažno bio auto hladan ili ugrijan. malo trese pa malo ne.. (npr. stanem na semafor - trese, odem na idući- ne trese) okretaji na motoru su u normali, auto dobro vuce niti trosi više..sve je ok. napominjem da je auto chipiran (na cca 270KS) + slini mi oko usisne grane. Unaprijed hvala! Pozdrav!

ODGOVOR:

Navesti ću moguće uzroke radi kojih motor loše radi na leru a to su : zrak u sustavu goriva, filteri, dize, ECT senzor temperature motora, EGR ventil, senzor radilice, senzor tlaka goriva na Rail-u, kontrolni ventil z atlak goriva, regulator količine goriva , visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora . Potrebno je ispitati sve što sam nabrojio.

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 320 D - NE VUČE KAKO TREBA ?

Datum objave: 19.07.2012 06:58:19
Slika
PITANJE:

imam bmw e46 320 D. problem je do 3000 okrtaj ne vuče kako treba..i onda kad dođe do 3000 okretaja dalje normalno vuče ali ako ga spustim ispod 1000 okretaja onda je dalje slab sve do 3000 okretaj..možete mi reč što je problem?

ODGOVOR:

Točan uzrok se može navesti nakon pregleda i dijagnostike motora . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( začepljenje usinih kanala, turbine, ispušnog sustava ) , tlak turbine, sustav za regulaciju tlaka turbine, filteri, dize, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, EGR ventil, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, katalizator, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 316 - BRUJANJE DIFERENCIJALA ?

Datum objave: 12.06.2012 10:02:05
Slika
PITANJE:

Gospodine Meiću,problem na BMW e46 316. U vožnji se osiječa brujanje oko diferencijala. Zvuk se pojavljuje u trenutku oduzetog gasa,naročito pri manjoj brzini kad je rasterečen. Skidao sam diferencijal,.gumeni seleni,križ i srednj ležaj kardana su zdravi. Sumnjam na homokinetične zglobove do diferencijala(kruti su ,imaju grezu gipkost) i na sam diferencijal. Kad ih okrečem u suprotnim smijerovima, osiječa se u njima hod(pratečih) zupčanika,kao po skali...

ODGOVOR:

U ovom slučaju nema velike mudrosti , Vaše vozilo treba pregledati stručnjak . Pregled je jednostavan jer se spomenuti zvuk može defektirati na probnoj vožnji . Stručna osoba s profesionalnim iskustvom će odmah znati da li zvuk dolazi iz diferencijala ili izvan diferencijala . Ovoga časa moje teoretiziranje Vam neće pomoći jer ni nakon toga nećete znati kako i gdje nastaje opisani zvuk . Ako ste u mogučnosti navratite besplatno ću pregledati Vaše vozilo .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - ČESTO KIDANJE REMENA ?

Datum objave: 09.05.2012 19:13:29
Slika
PITANJE:

prije svega zahvaljujem Vam na odgovorima koje dajete tako nesebicno i profesionalno.svaka cast! Posjedujem BMW 320d e46 ,136 KS iz 2000 godine.auto sam kupio prije 2 godine i cuvam ga i pazim kao bebu. osim (pre)redovnih servisa na autu je zamjenjeno dosta toga,sto se motora tice. Naime najveci problem je remen tj. kidanje remena koji je na remenici servo pumpe.zamjenio ih 3 puta u godinu dana jer jednostavno se zarežu na jednom djelu i polako se pocinju odmotavati komadici končića remena.kako mi je lani pukla ona aluminijska klackalica preko koje remen ide,a majstor je zavario, prije 5 dan sam zamjenio novim djelom gore navedenu te zamjenio i amortizerić koji stoji na njoj no danas ponovno vidim da se remen poceo trositi sa strane.gledala su 2 majstora i ne razumiju o cemu se radi.zamjenjena takoder 2 natezaca(jer se culo neko cviljenje remena).no cviljenje nije prestalo nakon zamjene zih natezaca vec 4. ili 5. dan od zamjene.remen se cini da ide ravno bez odstupanja.sto bi mogao biti uzrok? hvala vam unaprijed!

ODGOVOR:

Kanalni remen na Vašem vozilu prolazi preko četiri remenice , preko klizača i natezača. U ovom slučaju treba sumnjati u sve . To znači u ispravnost remenica ( istrošenje ) i u paralelnost pojedinih osovina . Uzrok bi trebao po svojoj stručnosti otkriti svaki bolji automehaničar nakon neposrednog uvida na Vašemu vozilu .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - NEMA SNAGE I GUSTI DIM NA AUSPUHU ?

Datum objave: 07.05.2012 16:28:15
Slika
PITANJE:

u vožji od oko 160 km/h,bmw 320d 110kw,je počeo gubiti snagu i uopće ne reagira na dodavanje gasa. Kada bi dodao gas uopce ne može ubrzati.kada sam smanjio brzinu na 70-80 km/h,počeo je izbacivati gusti bijeli dim.kada sam stao na benzinskoj,na leru je radio kao na 3 cilindra i opet izbacivao gusti bijeli dim.Dali netko zna nešto u vezi toga?!hvala!

ODGOVOR:

Sve što ste naveli i opisali ukazuje na oštećenje brtve glave motora. Rashladna tekućina ulazi u cilindar ( ili cilindre ) , pretvara se u vodenu paru i u vidu bijelog dima izlazi na auspuh kao što ste i Vi naveli . Rješenje je neposredni uvid na vozilu i uređenje glave motora .

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 528 i. - SVE JE ISPRAVNO A MOTOR NEMA SNAGE ???

Datum objave: 03.05.2012 22:51:55
Slika
PITANJE:

poštovani molio bih vas da mi pomognete oko jednog problema vlasnik sam bmw-a e39 528 i 1998 godine na autu je sve ispravno spajan je na tester nema nikakvih grešaka ne troši ulje tako da mislim da je motor dobar ali mi nije jasno zašto auto slabo prima gas probao sam nekoliko takvih auta ali ovaj ide znatno slabije od njih a nema nikakvih drugih smetnji osim toga pa bih vas molio da mi odgovorite što bi moglo bit u pitanju. unaprijed hvala

ODGOVOR:

Nije točna činjenica da je na vozilu sve ispravno a da motor nema potrebnu snagu i ubrzanje . Da je to tako Vi mi na bi pisali . Greške sigurno postoje samo ih treba znati pronači i otkloniti . Najčešće neispravnosti su : faza, kompresija, suženje usinih kanala, djelomično začepljenje auspuha, filteri, tlak goriva, injektori, loša iskra na svjećicama, pojedini senzori motora, mjreč mase zraka, davači impulsa na bregastoj osovini, lambda sonda , električna instalacija, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 316 i. - PLAVO BIJELI DIM NA AUSPUHU ?

Datum objave: 27.04.2012 09:30:03
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Imam BMW E46 316i (1.8 85kW) 2002 godina. Kada ga upalim nema nikakvog dima i auto mirno radi. Nakon par minuta rada na leru, pritiskom gasa izbaci plavo-bijeli dim. U vožnji ne dimi. Promijenio sam ulje BMW 5W30, uljni separator i lambda sondu. U čemu bi mogao biti problem? Unaprijed hvala na odgovoru. Lp

ODGOVOR:

Detaljan opis u vezi dima koji vidite ukazuje da se dim stvara od ulja koje ulazi u cilindar/cilindre kroz vodilice ventila . To je četa pojava kada dođe do dotrajalosti brtvi na vodilicama ventila ili do istrošenosti samih vodilica ventila . Ako je to tako , rješenje je demontaža glave motora i uređenje glave motora . Mijenjaju se sva brtvila glave i radi kompletna obrada glave motora .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - ULJE IZ AUSPUHA ?

Datum objave: 29.03.2012 18:35:46
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Moj problem je sa bmw 320 150ps u jednom periodu kada upalim nakon 10 sekundi javise siv dim i smrdi na izgorelo ulje i jaga isturiram on izbaci garež i napravi jednu fleku na zemlji i kasnije se skoro i ne primjeti ništa u vožnji ALI juče u vožnji nagloje zadimio ono pravo oblak kad stisnem gas slabo prima a začujese fijukanje upalilamise lampica od ulja i staosam uljemije curilo na auspuh .UNAPRJED HVALA

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu najprije treba obaviti kontrolu turbine a nakon toga treba pregledati mehaničko stanje motora . Na motoru izmjerite kompresiju ili napravite test propuštanja cilindara. Uzrok je ili jedno ili drugo .

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 i. - BIJELI DIM ?

Datum objave: 25.03.2012 23:11:37
Slika
PITANJE:

Postovanje i hvala vec unaprid za odgovor..nedavno me bmw 525i e 34 24V 89 godiste pocea malo zezat da kazem...kad dam gasa izade bijelog dima,ali ne puno i izbacuje vodu ili ulje ni sam nisi dokucija sta...zasto izbacuje bijeli dim i koji je problem ako izbacuje vodu,a koji ulje..ulja ima,vode ima sve je uredno... i jos jedno pitanje ako moze.. kad ga ostavin da radi u leru...i stisnem malo gasa điri mu se normalno dignu i onda lagano pada i umisto da ostane na 1000 đira on padne ispod jos i drzi 2-3 sek i ugasi se,a i dogodilo mi se kad bi onu sajlu ispod haube povuka malo da se cuje gas ostala bi mi na 2000 okretaja i tako bi stajalo?volija bi da mi sve odgovorite..hvala..pozdrav iz splita

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu , moguće neispravnosti su : loše mehaničko stanje motora , brtva glave motora ( bijeli dim ) , kompresija, propuštanje na usinom kolektoru, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, senzor radilice, senzor bregaste osovine, aktuator minimuma, električna instalacija motora, tlak goriva, regulator tlaka goriva, električna instalacija motora, loša iskra na svjećicama, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D E90 - ULJE U INTERCOOLERU ?

Datum objave: 19.03.2012 19:17:16
Slika
PITANJE:

Postovanje Imam bmw 320d e90, 2006 god 110kw. Nedavno sam uvezao automobil a sad primetio ulje na interkuleru. Zamenjena je gumica na crevu od turbine medjutim i dalje vlazi. Interesuje me da li je potrebno uraditi remont turbine ili zameniti interkuler. Auto dobro vuce i za sada nema problema, ali zelim da preduhitrim moguce vece kvarove. Molim vas za sto hitniji odgovor. POZDRAV

ODGOVOR:

Ako je potrošnja ulja menja od 0,2 l na 1.000 km , tada ne treba ništa raditi . Ukolkio je potrošnja ulja mnogo veća , uzrok može biti turbina ili motor . Ako su istrošeni ležajevi turbine , ulje može dolaziti do intercoolera . Ako su istrošeni klipni prstenovi nastaje isti efekt a to je da opet ulje dolazi do intercoolera .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D TIPTRONIC - FUČKANJE TURBINE ?

Datum objave: 14.03.2012 10:00:38
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine velike me muke stigle kupio sam u sloveniji bmw 320 d tiptronik 2003. vlasnik mi je bio sumljiv al sam ga zbohg izgleda ippak kupio naime auto je čipovan vć 3 godine je kod mene sad zadnje vrijeme pojavio mi se problem auto dobro ide troši 7,5 litara čisto gradske vožnje samo me zabrinjava pojava plavog dima prilikom paljenja nebitno hladan il topal motor čim se zaustavim vrlo brzo počinje da dimi. zar je moguće da na ovako relativno mladom bmw su otišle karike i klipovi.turbina mi fućka to se osjeti samo mi pomzite kako biti siguran da li je do turbine il do klipova i karika. jer prije par dana majstor mi je rekao otprilike da je turbina i da je treba zamjenitt. s obzirom da je sve to izuzetno skupo kako najlakše bit siguran do čega vi ste veliki čovjek koji ovim putem pomaže ljudima .. pozdrav i sve najbolje

ODGOVOR:

Plavi dim koji vidite nastaje kada motorno ulje ulazi u cilindre . Ulje izgara u cilindru i u vidu plavog dima izlaze na auspuh . Uzroci radi kojih ulje ulazi u cilindre mogu biti : turbine, vodilice ventila, klipni prstenovi . Pregledom Vašega vozila može se točno utvrditi način na koji se to događa . Ipak najčešći uzroci su : istrošenje vodilica ventila ili istrošenje ležajeva turbine . Naveli ste da turbina stvara specifičan zvuk ( fučkanje ) . Taj detalj ukazuje na istrošenje ležajeva turbine . Zato još jednom provjerite stanje turbine i po potrebi obavite servis turbine .

na vrh Povratak na vrh

BMW E36 318 1,8 i. - NIKAD SE NE ZNA DA LI ĆE UPALITI ?

Datum objave: 11.03.2012 14:45:20
Slika
PITANJE:

Poštovanje, Imam problem kod paljenja. Radi se o BMW-u 3 E46 (318Ci). Problem je time veći što moj problem nije stalni, i nema pravila kad će se pojaviti. Da pokušam objasniti. Ponekad mi se događa da nakon što dam kontakt, kazaljke za oketaj polude pa se vrate u normalu, ispusti neki čudni zvuk iz područja gdje su osiguraći i nakon toga neće upaliti. I mogu verglat do beskraja. No ako verglam i dajem gasa (pumpam gas) ulovi, malo ga tuniram i dalje radi (premda nekad i nakon što ga tuniram se ugasi, odnosno ko da se uguši). Vozim se recimo 5 minuta (ako ga upalim), ugasim auto, ponovno probam upaliti i dalje radi bez problema. Ugasim 5 puta i probam pet puta upaliti i radi ko zvečka. No opet nakon nekog vremena ista stvar. Kontakt, čudni zvuk, kazaljke malo polude, vrate se i već znam da neće upalit poslije toga. Zamjenio sam filter goriva, mislio sam da je zaštopan, pa ne dobiva dovoljno goriva. No nije do njega. Sumnjam na pumpu za gorivo, no nije mi jasno kako nekad na kontakt "nafila" gorivo, a nekad ko da pumpa "poludi". Eto tako bi objasnio ovu pojavu. No, ako je pumpa za gorivo problem, ne bi trebalo za nju vrijedit slijedeće: ili radi ili ne radi. Nema nešto između. Da malo radi, a malo ne. Ili se varam? Pitam za savjet, jer se bojim da ne zamjenim i stavim novu pumpu, pa se nakon toga pokaže da i dalje imam iste simptome. Što bih mogao još provjeriti? LP, Renato

ODGOVOR:

Nikada nije dobro na osnovu neprovjerenih podataka i na osnovu pretpostavki mijenjati pojedine dijelove. U ovom slučaju najprije treba obaviti potrebno ispitivanje na vozilu . Ispitivanje je najbolje raditi u momentu kda motor ne može upaliti . Tada se odmah može vidjeti , ima li iskre na svjećicama i ima li goriva na injektorima. Na taj način se odmah otkrije da li je uzrok sustav za stvaranje iskre na svjećicama ili elektronski sustav dobave goriva. Kada se dođe do takvog saznanja ispituju se dalje pojedine komponente sustava za stvranje iskre za svjećice ili komponente elektronskog ubrizgavanja u koji spada i pumpa za gorivo .

na vrh Povratak na vrh

BMW 524 TD E28 - LOŠE RADI DOK SE NE ZAGRIJE ?

Datum objave: 10.03.2012 15:11:10
Slika
PITANJE:

imam BMW 524td 86god. E28 automobil besprekorno pali ali dok se ne zagreje jedno 15 min trokira ne radi na ler gasdosta dimi plavi tj beo dim i dosta mi je poveco potrosnju 10L na 40km dali je pumpa ili dizne

ODGOVOR:

Moguće enispravnosti su : nečist rezervoar za gorivo, filteri, zrak u sustavu goriva, dize, niža kompresija ne jednom ili više cilindara, grijači, mehaničko stanje motora. Provjerite sve što sam naveo kao moguće neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 525 TDS - ZAŠTO NE IDE BRŽE ?

Datum objave: 07.03.2012 10:08:51
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu,imam problem sa bmw e39 525 tds a problem je u tome sto auto vuce do 160km/h i neide vise a na taho satu kazaljka koja pokazuje trenutnu potrosnju vrati se na 10 litara i neide,kad pustim gas i opet ga stisnem auto ide do 170km/h i opet isto kazalja za gorivo se vrati na 10 litara a auto neide vise..ako mi mozete pomoci bio bih vam puno zahvalan..pozdrav

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba ispitati : mehaničko stanje motora, ispravnost sustava za dobavu goriva, ispravnost sustava za dobavu zraka, ispravnost sustava za upravljanje motorom . Moguće neispravnosti su :  filteri, mjerač mase zraka, sustav za regulaciju tlaka turbine, MAP senzor, senzor temperature motora, senzor bregaste osovine, dize, kompresija, začepljenje ispušnog sustava, začepljenje usinog sustava, niski tlak turbine, senzor tlaka zraka u usisnom kolektoru, propuštanje na tlačnoj strani turbine, regulator količine goriva, električna instalacija motora, ECU centrala motora. Kao što vidite ima toga puno i zato najprije napravite dijagnostiku i ispitajte sve što sam spomenuo u ovo tekstu .

na vrh Povratak na vrh

BMW E34 530 V8 - MOŽE LI DIZELAŠ UMJESTO BENZINCA ?

Datum objave: 03.03.2012 11:57:29
Slika
PITANJE:

Poštovani,ubacio bih u bmw e34 530 V8 motor iz 524 td(posjedujem kompletno vozilo).da li je velik problem to ugraditi,mislim na instalacije?unaprijed hvala

ODGOVOR:

Moram reći da se ne bavim improvizacijama ni radovima koji nemaju smisla . Ljudi iz znatiželje rade kojekave kreacije na vozilima svjesno . Imaju dosta vremena i novaca i to ih veseli . Isto je i s ovima što Vi želite napraviti , motori su potpuno različiti kao i svi drugi monogobrojni sklopovi . Isto tako možete ugraditi motor i od nekog kombija ili nekog drugog vozila u Vaš BMW . Ako Vas to veseli samo napred i puno sreće , trebati će Vam .

na vrh Povratak na vrh

BMW 530 D AUTOMATIC - TRZANJE MJENJAČA ?

Datum objave: 25.02.2012 18:56:53
Slika
PITANJE:

Poštovanje, gosp. Meić, Imam pitanje u vezi BMW-a 530D, 2007. godina (facelift). Vozilo ima automatski mjenjač (6 brzina - novi mjenjač) koji izuzetno dobro radi. Međutim, zadnjih mjesec-dva dana sam primjetio da prilikom prebacivanja iz 2 u 3 brzinu malo trzne, što prije nije bio slučaj. I to se događa sve češće. Trzaj se događa prilikom standardnog moda šaltanja (E mod, u S modu ga malo i vozim), a inače, mjenjač prešalta na oko 2ooo-2500 okretaja (kao i prije). Sve ostale brzine promjeni bez ikakva trzaja. Također, kad malo jače stisneš gas odnosno kad malo žešće kreneš u vožnju taj trzaj se ne osjeti nikako. I na kraju, vozilo je prešlo 180.000 km i ne znam da li je ikada mijenjano ulje u mjenjaču, a kupljen je u polovan u Njemačkoj. Sve ostalo dobro radi i motor dobro vuče. Moje pitanje je da li je pomenuti trzaj prilikom šaltanja mogući simptom nekog kvara ili bi eventualno samo trebao promijeniti ulje i filter u mjenjaču? Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Na samom početku treba reći da se isplati mijenjati ulje i filter automatskog mjenjača jer su popravci vrlo skupi . Dobro ćete napraviti ako to radite svakih 60.000 km ili svake dvije godine . Možda ćete čuti i drugačije mišljenje da se to uopče ne treba raditi ali tada radite protiv sebe jer su velike šanse da dođe do istrošenja i kvara u samom mjenjaču . U ovom slučaju bih promijenio ulje i filter mjenjača a nakon toga bih vidio učinak . Po potrebi bih nakon toga napravio i kompjutorsku dijagnostiku mjenjača .

na vrh Povratak na vrh

BMW 325 i. - MOTOR LOŠE RADI ?

Datum objave: 10.02.2012 17:54:53
Slika
PITANJE:

procitao sam sva pitanja i vase odlicne odgovore u bmw rubrici. radi se o 325i e36 1993. VANOS auto uvijek pali odlicno, bio hladan, vruc ili cak ako se ne pali tjednima. okretaji na leru su oko 600 - 650 kad je topal i oko 900 u prvih par sekundi dok je hladan. okretaji na leru uvijek super. uredno odrzavan, ulje 5w 40. svjecice po katalogu originalne. problem je sto ne radi kako treba kad se ugrije. to pocne vec nakon minutu do tri. slabije razvija okretaje ali ponekad odlicno povuce. kao da ponekad radi na 4 ili 5 cilindara. ponekad se na nizim okratajima prilikom naglog dodavanja gasa cuje (ne znam kako bi opisao) mala eksplozija, kao da negjde u krivi trenutak zapali smjesu. kad se vozim autocestom pri vecoj brzini npr. izmedu 160 i 200 kmh se sve to svede na minimum i auto radi odlicno osim sto ponekad nakratko losije primi gas. kad stanem pa opet krenem ponovo pocinje trokirati a da ne govorimo kad se ljeti sa vrucim motorom vozim u stop and go nacinu po gradu. uglavnom ga kad trokira vozim sa sto manje gasa moguce jer je to jedini nacin da ne mucim motor i sve ostalo. u prvih 2 minute voznje dok je motor hladan je sve odlicno i nemam nikakvih problema. jednom sam bio na kod mehanicara.diagnostika preko laptopa i bmw software. izbacilo je gresku sa jednom bobinom i defekt lambda. zamjenili smo svjecice novima a bobinu so za probu zamjenili rabljenom ali ispravnom. nikakvi rezultati. auto u iducih 2 dana nije izbacio nikakvu gresku na laptopu. od tad nisam bio kod nijednog mehanicara osim kad sam mjenjao ulje i filter. ne znam kome da vjerujem pa vam se obracam sa povjerenjem i rado bih dovezo auto kod vas. hvala unaprijed na vasem strucnom savjetu i lijep pozdrav

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogao bih nabrojiti brojne rezloge radi kojih motor ima prekide u radu i radi kojih nema potrebnu snagu . Razlozi mogu biti mehanički , hidraulični , električni , elektronski . Detaljnim ispitivanje mogu se otkriti uzroci radi kojih motor ne radi dobro . Najzahtijevniji dio posla je svakao dijagnostika . U ovom slučaju bi se mogao baviti Vašim vozilom ali bih trebao imati Vaše vozilo nekoliko dana . Nakon obavljenog testiranja i dijagnostike mogao bih Vam predložiti rješenje , navesti cijenu popravka i otkloniti kvar/kvarove. Bez detaljnog ispitivanja ne mogu ni približno navesti troškove popravka a Vi to sigurno i znate .

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 520 2,0 i. - IAT SENZOR

Datum objave: 26.01.2012 12:00:47
Slika
PITANJE:

Bmw e39 520 98 god.zanima me sljedece:tocna pozicija iat senzora skupa sa njegovom tocnom funkcijom??dali chip za taj isti iat senzor sta valja?(navodno salje nekakve druge informacije-performansne),koje ulje koristiti za njega, koje svjecice,i koliko bi mi jako trpio ovjes na 18cola felgama?(premda na stoku vrata ima navedene colaze,izmedju ostalih i tu 18 cola!hvala

ODGOVOR:

IAT senzor se nalazi na lijevoj strani motora i to na usisnom kolektoru , neposredno ispod plastičnog poklopca motora. Jedina funkcija senzora je slanje informacije ECU centrali motora o temperauri usisanog zraka. Odgovarajuće ulje za motor je 5W30 . Odgovarajuće svjećice su :   Bosch F7LDCR ili Beru 14F-7LDUR4 . Ovjes bi bio malo više opterećen sa 18" felgama .

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 i. - IZBACUJE ULJE IZ MOTORA ?

Datum objave: 12.01.2012 10:42:58
Slika
PITANJE:

Poštovani nedavno sam kupio BMW 318i e46 i nakon nekog vremena otkrio sam da auto izbacuje ulje. Također sam primjetio da stvara pritisak u karteru te je teško izvaditi pokazivač razine ulja. U auto kod predhodnog vlasnika je sipano pogrešno (gušće) ulje. Na motoru i karteru uvijek ima ulja ali ne mogu naći odakle dolazi. Pa šta uraditi ? Unaprijed se zahvaljivam na Vašim odgovorima.

ODGOVOR:

Sve što ste nabrojili ukazuje na loše mehaničko stanje u motoru ( tlak u karteru ) . Napravite test mehaničkog stanja motora . To znači da izmjerite kompresiju ili još bolje test propuštanja cilindara . Kompresija mora biti veća od 10 bara a propuštanje manje os 25% .

na vrh Povratak na vrh