Danas je: 24.06.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

CITROEN C4. - STATICKI ELEKTRICITET

Datum objave: 25.02.2008 16:20:00
Slika
PITANJE: Možete li mi reci zašto me na C4 trese struja kad izadem iz auta i dodirnem lim i kako to sprijeciti ?
ODGOVOR:Na vašem vozilu ima puno plasticnih dijelova i sintetickih materijala (unutrašnjost vozila ) , vozilo se krece i giba, tijekom vožnje stvara se staticki elektricitet znacajnog napona. Prilikom izlaska iz vozila kada stanete na zemlju vi imate isti polaritet kao zemlja dok vozilo ima suprotni polaritet. U momentu kada dotaknete vozilo ( kvaka, vrata ) iz vozila skoci na vas iskra koja može imati znacajni napon koji može biti ponekad vrlo neugodan. Uzrok tome su obicno navlake za sjedala u vozilu koje treba skinuti i baciti. Ako u vašem slucaju to ili nešto slicno nije uzrok tada se može na podnicu vozila staviti gumena traka za uzemljenje koja permanentno odvodi staticki elektricitet prema zemlji.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 - NEKAKVO ZAGA?ENJE

Datum objave: 06.02.2008 09:47:00
Slika
PITANJE: Imam pitanje u vezi ugradnje autoplina u citroen c4 1.4i . Ugradio sam plin i sad mi kontrolna lampica od motora javlja grešku u smislu (antipollution faulty) ili nekakvo zagadenje.Možete li mi reci kako to otkloniti i dali je to normalno jer motor ne prepoznaje benzin nego
sad registrira nešto drugo .
ODGOVOR:Kontrolna lampica i natpis o kojemu govorite pali se kada sustav ubrizgavanja ne radi na ispravan nacin. Navedeni sustav je po funkciji i broju komponenata vrlo složen, a greške mogu otkriti kontrolom ili dijagnostikom. Prvo i osnovno je da se otklone eventualne greške na benzinskom sustavu a tek nakon toga ako je potrebno može se ispitati i plinski sustav.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO - NECE UPALITI ?

Datum objave: 24.01.2008 14:16:00
Slika
PITANJE: Ja sam iz Slovenije imam problem sa berlingom 2,0 hdi nece da pali kad dam kontakt se pale svi žmigavci, jednom se mi upalila i lampica o kljucu, dali je samo za programirat ili je nešto više, dali moram obavezno na poovlašceni servis sa šlep službo.
ODGOVOR:Problem koji imate može biti povezan s kodom ( Code ) u kljucu za paljenje. Cesto se dogada da elektronska centrala ne prepozna kod (Code ) kljuca i automatski nastane blokada paljenja. Kljuc se može reprogramirati. Pokušajte s rezervnim kljucem.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSANTIA - LAMBDA SONDA

Datum objave: 16.01.2008 13:36:00
Slika
PITANJE: Zdravo doktore,zovem vas tako jer sam prelistao sav vas sajt i sve vase odgovore,zapanjujuce, kako postizete sve to svima izaci u susret i dati tacnu dijagnozu?.Kod nas u Makedoniji nema takvih doktora a o automehanicara da ne govorim.Ja se zahvaljujem u ime svih kojima ste pomogli.
Radi se o xantia 2.0 16v 1993god.RFY.uradio sam kompjutersku dijagnostiku jer sam imao problem da u leru auto ne radi ravnomerno i znao je i u voznji da sam zgolemi obrtaje ili da ih namali do gasenja auta.Elektromehanicar je prikljucio auto na kompjuter ispostavilo je da ima neke greske pritom ih je izbrisao ali greska na lambda sondi je ostala,kad smo upalili auto opet isto,proverio parametre rad sonde digli se visoko 1.289 a trebalo je bit negde oko 0.890,i naravno majstor kaze nova sonda,stavio je BOSH za koju sam platio 100eura,upalio auto sve u redu na kompjuteru izlaze sve parametri kako treba,pregem 2000km.zadovoljan, auto radi kao sat,malo neki hidropodizac stvara neki zvuk kao rastelovan ventil ali nije tako lose,crkne bombina,kupim novu 70eura idem kod majstora da promenim,promenimo,sve o.k.predlozim majstora da uradimo opet kompjutersku dajagnostiku,uradio majstor to,kad?sve uredu greske nema ali parametre lambda sonde opet skacu 1.278 sto nije u redu,cuo sam kako kaze da na ekranu kompjutera ne bi trebalo da ide neka prava linija nego da bi ona morala pokazivati rad lamda sonde nesto slicno kao kad se radi EKG srca kod coveka.Nije mogao otkloni to nikako,priklucio neki drugi kompjuter i sa dve zice doso do neki priklucak od sonde spoio tamo kad od tom mestu na kompjuter otcitava parametre u najbolji red vidi se da sonda radi,uverio me majstor da je sve u redu ali dize ramenje da ne zna zasto na kompjuteru za dijagnostiku pokazuje nevalidne parametre.Auto radi super ide 200km/h,na auto put trosi 11L.a u grad sad negde 20L.sa obzirom da ga vozim samo na kratke relacije.pozalim se majstora da mi se digla potrosnja,opet dijagnostika na redu,sve u redu,ali kad doge do lambda sonda opet isto stoi podatak 1.289 i samo prava linija ide na ekranu,napominjem da kad prelistava parametre rada motora ne pokazuje nikakve greske o radu motora kao u prvom slucaju kad je trebalo da menjam sondu tad se pojavilo na ekranu'lambda sonda ne radi'ili tako nesto,poprskao neke konektore kontakt sprejom spakovao sve i to je to,opet isto.Sad vozim auto sa povecanom potrosnjom mada mi je dao strucno mislenje kad je promeni lambda sondu da ce mi se potrosnja znatno smanjiti sto se to dogodilo samo nekoliko km.Redovno stavljam aditiv LIQUI MOLY svaki mesec u gorivo od 98 oktana,auto odrzavam mnogo ne stedim novac,original svecice,filter za vazduh,benzin filter,maslo TOTAL 7000 10-40,ne sme dlaka da mu fali,menjao sam termostat mi se bio zakocio,stavio sam novi sa neku brojku 83 mi je dao prodavac,auto dize rabotnu temperaturu za 10min.parno puse super,duri kad ga vozum duze po gradu zna se ukluciti i ventilator hladnjaka na 90 stepeni,na otvoren put stoi temperatura od 80.Molim vas odgovorite mi sta se desava sa mom autu?zasto lambda sonda pokazuje takve rezultate i sta da uradim da bi se to otklonilo?pozdrav od DARKO Prilep
ODGOVOR:Na vašem vozilu nije napravljena dijagnostika do kraja. Prilikom zamjene lambda sonde mora se otkriti i uzrok zašto sonda nije radila. Uzroka može biti više a to je neispravan rad sustava paljenja (probijanje visokog napona ) , neispravan rad sustava elektronskog sustava goriva ili mehanicko stanje motora ( slaba zabrtvljenost usisnog kolektora, velika potrošnja ulja, faza motora .. ) . Cesti uzroci su neispravni injektori i prevelika kolicina goriva ( pojedini senzori , mjerac protoka zraka, potenciometar leptira snage ). Vaš servis treba provjeriti sve navedeno , otkloniti sve neispravnosti i tada nece pregarati ( kvariti se ) lambda sonda a potrošnja goriva ce biti normalna.
Preveliki napon na lambda sondi je znak prevelike kolicine goriva koja ulazi u motor.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XANTIA - PROBLEM SA HIDRAULIKOM

Datum objave: 13.01.2008 15:08:00
Slika
PITANJE: Dobro da sam pronasao ovu stranicu jer kod nas u Makedoniju nema majstora ni servisa koi bi resili moj problem sa CITROEN xantijom 2.0 16v 1993god.tip motora RFY.Da vas ne gnjavim mnogo jer imam hiljadu pitanja ali za danas pocecu sa hidrauliku:promenio sam 6 bombe na hidraulici sve tri nazad i sve tri napred ali primetili smo da ima jos jedna napred levo od hladnjaka koji nismo menjali jer kod prodavca su nam rekli da ima 6 bombe,sve su po semi kataloski napred 70bara,centralna predna 62bara,zadnje 50bara i zadnja centralna 50bara.problem je u tome sto kad je volan u neutralnom polozaju cuje se neki zvuk gde je prednja centralna bomba kao da neko cekicem udara po njoj u intervalu od 15sek.kad je volan u levoj ili desnoj poziciji taj zvuk se necuje.servo radi super auto se dize po 10sek.od paljenja mada malo sporo se dize prednji dio kao na intervale od po 5sek.i kad se ugasi prvo se spusti prednji deo pa onda zadnji ali zna da se desi kad ga vozim na kratkoj relaciji prilikom gasenja motora prednji deo auta za nekih 5cm.odmah napravi "bam".kad upalim auto taj zvuk silnog lupanja se necuje tek kad se auto digne i pocijne na intervalima od 15sek.da lupa.LHM nisam menjao proverio sam boju,zuta je,auto ima 188000km.ja sam drugi vlasnik,mislim da mi auto od kad se pojavio taj zvuk slabo koci pri brzine nad 40km/h i zadnji kraj se suvise zna dizati prilikom kocenja''neznam dali je to normalno''.molim vas za savet sta da uradim jer u Makedoniji svi se vade dizu ramena kao da to je normalno,pa kao to pumpa radi i treba da se cuje taj zvuk jer ako se ne bi cuo to bi bio znak da pumpa hidraulike ne radi.
ODGOVOR:Za vas je najbolje da vozilo odvezete u pravi CITROEN servis jer u drugim servisima nema potrebne servisne opreme i potrebnog znanja za riješiti navedene probleme. Hidraulicki sustav na vašem vozilu sastoji se od visokotlacne pumpe, regulatora tlaka, regulatora nivoa (visine ), rezervoara, cjevovoda, visokotlacnih pneumatsko hidraulicnih kugli i regulacionih ventila. Hidraulika ovjesa i kocni sustav su povezani i koriste isti hidraulicni tlak. Visokotlacna pumpa može pri ukopcavanju stvarati udarac koji se jasno cuje. Za preciznije odgovore potrebno je pregledati vaše vozilo .
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 - NECE U DRUGU BRZINU

Datum objave: 29.12.2007 19:21:00
Slika
PITANJE: Imam tri godine star citroen c3, ove godine kad je stigla zima ujutro dok je hladan nece u drugu brzinu. Zapravo kao da preskace preko necega, no kad se ugrije ide super. promjenio sam ulje ali nije pomoglo. Mehanicar je stavio full sintetiku. Što da radim, da poduzimam nešto ili da vozim dok ide?
ODGOVOR:Zamolite svog mehanicara da vam tocno kaže o cemu se radi , ako to ne zna potražite bolji servis koji to zna. Za pocetak ispitajte polužni mehanizam za šaltanje. Precizniji odgovor se može dati nakon pregleda vozila.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 - Engine immobiliser fault

Datum objave: 22.12.2007 19:49:00
Slika
PITANJE: U zadnje vrijeme na mom Citroenu C5 2.2 Hdi, zna se pojaviti poruka na display-u "Engine immobiliser fault", i nakon toga ne mogu upaliti auto!
Auto "vergla" ali ne pali, izvadim kljuc iz brave ponovo stavim, pricekam par sek. i auto opet pali normalno. Jel to kakva softverska greŠka ili je nešto ozbiljnije?
ODGOVOR:Greška je na sustavu za blokadu motora ( protiv krade ). Kada ne možete upaliti sustav blokira paljenje a uzrok može biti u kljucu, anteni oko kontakt brave ili samom imobilajzeru.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 - ZAMJENA ŽARULJE

Datum objave: 18.12.2007 15:59:00
Slika
PITANJE: Kako zamijeniti žarulju kratkog svjetla na C4, odnosno, kako skinuti osigurac-žicu?
ODGOVOR:Ako ste vec došli do žarulje fara tada navedeni osigurac pritisnite prema naprijed i prema sredini, tako se oslobadaju vecina osiguraca za žarulju fara. Postoje i druge vrste a objašnjenje je moguce dati tek direktnim uvidom na vozilu.
POVRATNA INFORMACIJA:
Uspio sam uz Vašu pomoc.
Najljepša hvala i sve dobro za Božic i u Novoj
na vrh Povratak na vrh

CITROEN SAXO - KADA PUKNE ZUPCASTI REMEN ..??

Datum objave: 15.12.2007 18:33:00
Slika
PITANJE: Supruga vozi citroen saxo 1.5 diesl te joj se ujutro na cesti kod cica upalila signalna lampica da s motorom nešto nije u redu, te culo se metalno lupanje iz predjela motora. auto je i dalje normalno palio, dalo se krenuti, šaltati samo jako lupalo je u motoru. kako u blizini je servis peugeot odvezla je i ostavila auto. kada nazvala je telefonom receno je da je puknuo zupcasti remen te da ga treba zamjeniti u cijelosti i da to dode 1600 kuna no da su oni privremeno popravili kvar i da to košta 500 kuna ali ne garantiraju da nece opet puknuti. nisam strucnjak ali pukne li pogonski ili zupcasti remen mislim da auto ostaje nepokretan , ne pali itd...pitanje ako je puknuo remen kako se moglo dovesti auto do servisa, paliti ga bez problema??? dali je prevarena ili kod citroena kada puca zupcasti ne sudaraju se ventili sa klipovima???
ODGOVOR:Vi ste u pravu, kada pukne zupcasti remen motor se više ne može upaliti jer nastane havarija u motoru. Svako lupanje iz motora treba shvatiti ozbiljno jer su posljedice vrlo skupe. U ovom slucaju svakako treba pregledati motor, utvrditi cinjenice i po potrebi otkloniti kvar/kvarove.
POVRATNA INFORMACIJA:
zahvaljujem na odgovoru, kvar je otklonjen, naplacen 1650 kuna racun nije supruga mogla dobiti niti specifikaciju radova... i dalje je tvrdnja da je remen puknuo, pa na našu upornost da obrazloži nam se, bilo je objašnjenje da je preskocio par zubaca...osjecamo se prevarenim...gorak okus....zahvaljujem još jednom na iskrenom i preciznom odgovoru, opravdali ste dober glas koji vas krasi u poslovnim krugovima.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA - NE RADI BRZINOMJER

Datum objave: 14.12.2007 13:33:00
Slika
PITANJE: pisao sam vam vec i riješili ste mi problem, hvala, evo sad još jedno pitanje, naime radi se o citroen xara 1,4 i prestao mi je raditi brzinomjer, znaci ne pokazuje kolko se vozim, nema sajle, elektronika je, brzinu ne kaže, a kilometri idu normalno, njih broji, u cemu bi bio problem?
po meni možda davac impulsa, ako je to di se on nalazi i dal se da popravit ili ga treba zamijeniti?
ODGOVOR:Nekoliko stvari mogu utjecati na problem koji ste naveli, impulsni davac na mjenjacu, instrument brzinomjera, veza izmedu brzinomjera i instrument ploce. Popravak impulsnog davaca nije moguc. Davac se nalazi na gornjem dijelu mjenjaca iznad diferencijala.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO - XENON ?

Datum objave: 24.03.2011 22:19:28
Slika
PITANJE: Vozim Xsaru PICASSO iz 09.2000.god.
Pošto baš i nisam zadovoljan sa jacinom farova koji inace pokrecu žarulje 4H 12v, želim znati da li je moguce staviti neke druge(jace),a da pri tome ne moram mijenjati releje?I koje bi to žarulje mogle biti?Namjeravao sam staviti XENON žarulje.
ODGOVOR:Umjesto navedenih žarulja H4 koje imaju snagu 55/50 W , možete ugraditi isto takve koje imaju 30% vecu snagu ( ako ih nadete ). Xenon žarulje same za sebe ne možete staviti jer one rade uz pomoc odgovarajuce elektronike ( visokofrekventni generator ) i farovi su drugaciji. Xenon je poseban sustav a ne samo žarulja. Ovaj sustav je dosta skup , cijena samo jedne Xenon žarulje je oko 150 eura.
Ono što neki zovu „ Xenon“ žarulja je imitacija.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 - PUCANJE ZUPCASTOG REMENA ?

Datum objave: 07.12.2007 11:30:00
Slika
PITANJE: Do kakvih sve (negativnih) posljedica može dovesti pucanje (u vožnji od oko 70km/h) zupcastog remena na vozilu Citroen C5 2.0 HDI?
ODGOVOR:Pucanje zupcastog remena izaziva sudar klipova i ventila . Posljedica toga je deformacija ventila a ponekad oštecenje klipova i klipnjaca.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 1,6 HDI - hladni start i obrtaji

Datum objave: 30.11.2007 15:41:00
Slika
PITANJE: Sa užitkom sam citao Vaše odgovore na pitanja ! Imam citroen C4 1,6 HDI ,85000 km u dvije godine i izuzetno sam zadovoljan sa tim agregatom . Zadnjih dana osjetim prilikom jutarnjeg paljenja,pogotovo kada su temperature ispod 5 stupnjeva, blago nemiran rad motora prvih 10-tak sekundi ,kao da ne može održati obrtaje i da se pomalo "muci" s njima.Inace takvih zamjerki nemam u zagrijanom motoru i snaga je uredna .
ODGOVOR:Uzrok može biti djelomicno necista diza radi lošijeg goriva. Za pocetak pokušajte cišcenje aditivom ( LIQUI MOLY ) koji se ulije u rezervoar.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XANTIA - ULJE PROBILO U RASHLAD.SUSTAV

Datum objave: 19.11.2007 15:19:00
Slika
PITANJE: Citroen Xantia-kompresija u sistemu hladenja motora
Prije desetak dana sam promijenio ulje,filter ulja i zraka,a sada sam primjetio da se pale u zavoju Kontrole nivoa ulja.Otvorivši poklopac motora primjetio sam da iz posude antifriza curi tekucina koja je smjesa ulja i antifriza i da fali ulja u motoru.Auto je redovno servisiran,tip je 2,0 HDI 66 KW i prošao je 185000 km.
ODGOVOR:Iz vašeg opisa lako je zakljuciti da je došlo do miješanja ulja i rashladne tekucine ili preciznije ulje je probilo u rashladni sustav. Navedena pojava zahtijeva hitnu intervenciju. Potrebno je demontirati glavu motora, utvrditi uzroke i otkloniti kvar. Uzrok može biti brtva glave motora, glava motora a u vrlo rijetkim slucajevima i blok motora. Ovaj posao ne trpi improvizacije i treba ga napraviti strucno i profesionalno.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO - CEMU SLUŽI LAMDA SONDA?

Datum objave: 13.11.2007 21:14:00
Slika
PITANJE: Vozim Citroen Xsara Picasso. Na kompjuterskoj dijagnostici mi je izbacilo da imam problem sa (cini mi se) "lambda sondom", ali majstor govori da se ona još ne treba mijenjati. Možete li mi reci cemu služi navedena sonda i koliko se cesto mijenja?
ODGOVOR:Lambda sonda ili senzor kisika nalazi se na ispušnom sustavu ispred katalizatora. Jedan njezin dio nalazi se u struji ispušnih plinova i na taj nacin registrira kolicinu kisika u ispušnim plinovima. Prema kolicini kisika sonda mijenja svoj elektricni napon a navedenu promjenu napona registrira upravljacka centrala ( kompjutor ). Kada je kolicina kisika prevelika upravljacka centrala to prepoznaje kao siromašnu smjesu i povecava kolicinu goriva, kada je kolicina goriva premala upravljacka centrala to stanje prepoznaje kao bogatu smjesu i smanjuje kolicinu goriva. Takvo optimiranje ( regulacija ) goriva vrši se nekoliko desetaka puta u minuti i to je zapravo fina regulacija goriva.
Lambda sonda se ne mijenja nakon nekog intervala vec samo kada nije ucinkovita ili kada je neispravna. Ako je sustav ubrizgavanja i sustav paljenja ispravan lambda sonda radi godinama dobro.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO - KOJE ULJE ?

Datum objave: 12.11.2007 17:18:00
Slika
PITANJE: Najprije da Vam cestitam za Vaš rad i za nesebicne savjete koje dajete vozacima na mukama. Posjedujem Berlingo 1.4 i star nešto manje od godinu dana i 7500 km. Do sada osim potrošnje goriva i jednog manjeg problema ( ovlašteni servis nije bio u stanju riješitI ) kojeg sam sam otklonio ide sve OK. Htio sam od vas cuti mišljenje o ovom autu jer kako cujem dosta se ljudi tuži na Citroene opcenito. Koje ulje da koristim Total Quartz 7000 10-40 na sintetickoj bazi ili Total Quartz 9000 5-40 full sintetic. Sinteticko 9000 je duplo skuplje.
"Kad sam jednom u berlinga stavio total 9000 , umjesto total 7000 kojega proizvodac preporucuje, uvjerio sam se koliko je ulje zapravo bitno... osjetio sam da auto ide lakše uz mirniji i tiši rad."
Ovo sam procitao u jednom forumu. Dali to stoji?
ODGOVOR:Nisam baš siguran u vašu tvrdnju da vam vozilo ide znatno bolje sa sintetickim ulje u odnosu na polusinteticko. Razlika jedino može biti u potrošnji ulja jer je sinteticko ulje otpornije na izgaranje u motoru. Ne želim glorificirati ni jednu marku ulja jer sva ulja odredenih gradacija moraju zadovoljavati medunarodne ISO norme SAE, ACEA, CCMC, API i t.d. Normalno je da ce francuski proizvodac automobila preporuciti francusko ulje TOTAL a talijanski ce prednost dati talijanskom ulju SELENIA. Zapitajte sami sebe da li bi došlo do zaribavanja vašeg CITROENA kada bi u njega stavili SELENIU.
Ako želite da motor vašega vozila ima pravi tretman tada nemojte kupovati ulje po nazivu nego skratite interval izmjene ulja.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 - NE IDE BRŽE OD 30 KM/H

Datum objave: 09.11.2007 20:44:00
Slika
PITANJE: Imam Citroen C3 1.4i 2003 godište, i danas mi se pojavio problem tako da auto nije mogao ici brže od 30km/h. Lampica motora se palila. U protekla 3 mjeseca sam promjenio injektore na 3 i 4 cilindru (gledano s desna na lijevo). Ali kad je otišao injektor auto je išao ali je malo trzao i išao s manje snage. U cemu bi mogao biti problem?
ODGOVOR:Zamjena pojedinih dijelova po metodu slobodne procijene ne daje ocekivani rezultat. Uzrok problema koji ste imali može biti bilo što od niskog tlaka goriva do pojedinih davaca i senzora do sustava paljenja. Pojedinacno navodenje pojedinih faktora nece vam biti od koristi jer ih ima zaista puno. Moj savjet je da najprije testirate sustav elektronskog ubrizgavanja te tlak i kolicinu goriva .
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 08.11.2007 16:06:00
Slika
PITANJE: Imam jednu veliku dilemu.Planiram uzeti xaru picasso 1.6 benzinac koja je na akciji 107950kn.Koliko sam informiran u toj cijeni nije uracunato dodatni paket opreme koji sadrži metalik boju,automatsku klimu i radio CD,a navodno i to ulazi u taj auto koji je na akciji,pa cijena iznosi sa dodatnim paketom oko 116000kn.
Razmišljao sam da ugradim plin,pa me zanima da li mi se isplati ugraditi plin u novi auto i koliko dode ugradnja plina.
ODGOVOR:Vožnja na plin je duplo jeftinija nego na benzin . Godišnju uštedu je lako izracunati ako znate koliko kilometara godišnje vozite. U ovo vozilo treba ugraditi plinski sustav MPI s plinskim injektorima. Cijena plinskog sustava ovisi o kvaliteti i krece se od 11.000,- kn do 12.500,- kn . U novo vozilo poželjno je ugraditi plinski sustav jer nema nikakvih posljedica ni problema. Mi ugradujemo plinski sustav PRINS koji je vrhunske kvalitete . Cijena je 12.500,- kn bez obzira na vrstu rezervoara.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 - GDJE JE FILTER ??

Datum objave: 02.11.2007 22:39:00
Slika
PITANJE: Odlucio sam promjeniti filter za pelud u kabini svog auta, kupio ga u trgovini i ...nakon desetak minuta potrage nisam ga uspio pronaci na samom autu. Kolega mehanicar takoder nije mogao odgonetnuti mjesto filtera na autu.
ODGOVOR:Filter kabine nalazi se u prostoru motora ispod polužnog mehanizma brisaca , preciznije on je na gornjoj strani kucišta grijaca.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICCASO - ZAŠTO TROŠI ULJE ?

Datum objave: 23.10.2007 17:29:00
Slika
PITANJE: Kupio sam xsaru picasso 1.6 16v 80Kw 2005. i od zadnjeg servisa je prošlo 11 mjeseci i 15000 km, a motor je potrošio skoro 2 litre ulja. Zašto?
ODGOVOR:Ne postoji motor koji ne troši ulje. Dozvoljena potrošnja ulja na vašem vozilu je 0,2 l/1000km. Prema vašim podacima vaš motor troši 0,13 l/1000 km . Motor troši ulje na tri nacina : propuštanje na razna brtvila ( ovo je vidljivo ) , potrošnja na vodilice ventila , potrošnja preko stjenke cilindra. Zadnje dvije potrošnje ( postoje i kod novih motora ) dogadaju se kroz motor na nacin da izgaraju u komori za izgaranje i sa ispušnim plinovima izlaze kroz ispuh. Potrošnja ulja raste i ako ne koristite odgovarajuce ulje, najmanje se troši sinteticko ulje . Uz to možete smanjiti i interval izmjene ulja.
na vrh Povratak na vrh