Danas je: 31.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

CITROEN XSARA PICASSO - KOJI PLINSKI SUSTAV?

Datum objave: 04.08.2008 09:36:00
Slika
PITANJE: Planiram kupiti Xsaru Picasso 1,6 (110KS) i ugraditi plin.
Zanima me koji bi model plinske instalacije Vi preporucili za ugradnju.
Zanimaju me i Vaša iskustva (ako ih imate) s Xsarom u koju je ugraden plin.
ODGOVOR:Na tržištu postoje razni plinski sustavi a najbolji i najskuplji je PRINS. Iz iskustva bih preporucio baš taj sustav.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XANTIA - SKACE KAO KOZA

Datum objave: 24.07.2008 18:14:00
Slika
PITANJE: Imam citroena xantiju iz 93g,auto u vožnji skace kao"koza".Lokalni meštar je ustanovio da su otišle prednje "kugle" od hidraulicnog ovjesa,odnosno amortizera.Jako vas molim da mi ukratko opišete funkciju tih kugli i nacin na koji se mogu zamjeniti,na što treba obratiti pažnju,jer navodno nove kugle se trebaju puniti ako sam dobro razumio svog meštra i navodno ima dvije vrste tog hidraulickog ovjesa.
ODGOVOR:Nove kugle se ne trebaju posebno puniti jer se iznad membrane u kugli nalazi zrak pod tlakom, kada se iste ugrade u drugi dio dode ulje iz sustava. Nakon toga po potrebi treba samo odzraciti sustav na za to predvidenom mjestu.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,2 HDI, 2002 - KUPNJA VOZILA

Datum objave: 15.06.2008 20:40:00
Slika
PITANJE: U planu imam promjenu automobila i veoma mi se svidja citroen c5. Prije nekoliko dana sam naišao na jedan koji je naizgled veoma dobro ocuvan inace je 2002 godište, karavan,sa motorom 2.2 HDI. Jedina stvar koja me plaši je 180.000 km koje je do sada prešao.
Molio bih vas da mi iz vašeg dosadašnjeg iskustva date savjet imam li potrebe za zabrinutost ili je to kilometraža koja je prihvatljiva, te kako su se do sada pokazali ti motori?Auto je naravno redovno servisiran (ima servisnu knjigu) i svakako imam u planu da prije kupovine posjetim ovlašteni servis kako bih se uvjerio u ispravnost.
ODGOVOR:Ovaj motor je vrlo kvalitetan ali vam nitko ne može reci u kakvom je trenutno stanju i koliko ce još voziti. U tu svrhu bi bilo dobro napraviti strucni pregled motora . To znaci da treba izmjeriti kompresiju, provjeriti stanje razvodnog mehanizma te obaviti kompjutorsku dijagnostiku elektronike motora i visokotlacne pumpe. Jedino ovakav pregled daje donekle ocjenu stanja motora. Nakon ovoga potrebno je pregledati i ostale sustave i dijelove vozila.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 - UGRADNJA PLINA SE ISPLATI !

Datum objave: 05.06.2008 16:21:00
Slika
PITANJE: Redovito posjecujem Vaše stranice i uvijek pronadem zanimljive i korisne primjere iz prakse. Procitao sam da se bavite i ugradnjom plinske instalacije u automobile, pa imam jedno pitanje za Vas. Posjedujem citroen C3, proizveden 2005.g, 36 000 km, 1,4 i (55 kw,benzinac). Da li mi uopce preporucate ugradnju plinske instalacije, s obzirom da godišnje prelazim oko 10 000 - 15 000 km, a ako da, koju biste mi preporucili (naziv i cijena: aparat + ugradnja)? Kada bi se odlucio na ugradnju plinske instalacije kod vas, koliko bi to vremenski trajalo?
ODGOVOR:Prema trenutnoj cijeni benzina i daljnjeg rasta cijene goriva sigurno se isplati ugradnja plinskog uredaja. Najbolji sustav je PRINS u svakom pogledu, jedini minus mu je nešto malo veca cijena. Cijena navedenog sustava s ugradnjom je 12.500,- kn . Sama ugradnja traje 2 do 3 dana.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO - LAMPICA RASHLADNE TEKUCINE

Datum objave: 05.06.2008 16:08:00
Slika
PITANJE: Imam berlingo ´98 godište i problem je slijedeci:
Motor se jako brzo zagrije (svijetli lampica za rashladnu tekucinu i za
ulje) , nakon svega max.5min normalne vožnje (60-80km/h).
Pregledom sam ustanovio da ja motor vrlo vruc, a hladnjak normalne
temperature (ne zagrijava se), što više rashladnu tekucinu možeš dirati
rukama (hladna - nije se zagrijala). Zamijenio sam oba termostata (na
hladnjaku i na motoru).
ODGOVOR:Provjerite da li je rashladni sustav pun ( može biti zraka ), provjerite pumpu za vodu, provjerite ispravnost i cistocu hladnjaka, provjerite cijevi rashladnog sustava. Precizniji odgovor se može dati nakon pregleda vozila.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA - SMRAD IZ VENTILACIONIH OTVORA

Datum objave: 05.06.2008 16:00:00
Slika
PITANJE: Molio bih Vas za savjet u vezi klima uredjaja kod Citroen Xsare 2.0 HDI iz 2003.Klima je manuelna, i nemam se pozaliti na njezin rad, tj. odlicno hladi. Ali problem nastupa kada iskljuicim klimu a ostavim ventilaciju da radi, iz ventilacionih otvora pocinje se siriti nesnosan smrad. Na par mjesta sam cuo da je u pitanju zagadjenje klime bakterijama i gljivicama i da se problem moze resiti upotrebom sredstva Nigrin za dezinfekciju klima.
ODGOVOR:Navedena pojava na ventilaciji se javlja radi lošeg održavanja ventilacijskih kanala i radi duhanskog dima. Postoji niz preparata kojim možete tretirati ventilacijski sustav. Nekada ni to ne daje rezultat pa cišcenje i dezinfekciju treba ponoviti više puta. U nekom slucajevima se na taj nacin ne može doci do rezultata nego je potrebna zamjena isparivaca.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN JUMPER - BLINKA LAMPICA GRIJACA

Datum objave: 01.06.2008 19:43:00
Slika
PITANJE: Prije svega svaka Vam cast !!!! Sto reci stranica je pravo osvjezenje na netu !!!
Imam problem sa Citroenom jumperom 2.8hdi 2005g
Naime desava se slijedece -normalno pali,ide sve pet...Ali kada ga upalim nakon sto ugasi lampicu grijaca nakon cirka 5-6 sekundi ponovo ju upali i stalno blinka..Takoder mi neradi kilometar sat..Sto je povezano pretpostavljam jer se u isto vrijeme desilo...???
ODGOVOR:Lampica koju spominjete pali se kada je neispravan neki od grijaca, kada je neispravan upravljacki modul visokotlacne pumpe, kada je loš spoj na konektorima elektricnih vodova, kada postoji greška u sustavu za upravljanjem motorom. Do rezultata je najbrže doci uz pomoc servisnog kompjutora za dijagnostiku.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA - NEKOLIKO PITANJA

Datum objave: 28.05.2008 23:16:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Citroen Xsaru 1.9D 1998.god. 160 000 km te bih imao nekoliko pitanja u vezi svog automobila.
Na tehnickom pregledu izvršen je EKO-TEST,a covjek mi je rekao da imam povecano zacrnjenje, ali je sve ostalo bilo u redu pa mi nije stvarao probleme.E sad pošto ja imam namjeru još dugo voziti taj automobil zanima me vaše mišljenje u cemu bi mogao biti problem te cca cijena popravka, auto ne troši ulje te se u vožnji dobro ponaša.
Drugi problem je cviljenje u prednjem lijevom kotacu pri manjim brzinama koje se pri vecim brzinama ne cuje.
Trece što me zanima jest da li je u taj automobil moguca ugradnja prednjih maglenki pošto stražnje ima, a i cini mi se da na prednjem dijelu maske postoji mjesto gdje su predvidene. Zanima me gdje bi se mogle kupiti te eventualna cijena.
Iskreno Vam zahvaljujem na odgovorima te Vam želim puno uspijeha u daljnjem radu te bih Vas ujedno želio pitati koliko se ceka te koliko bih koštao preventivni pregled kompletnog vozila u Vašem servisu te da li je moguce naruciti se za tocno vrijeme?
ODGOVOR:Crni dim ili zacrnjenje je znak povecane kolicine goriva koja ulazi u motor a ne izgara u potpunosti. Mogucih uzroka može biti više, dize, suženje usisnih kanala, redukcija zraka na ulazu u motor, regulator kolicine goriva i drugo. Navedenu pojavu treba istražiti i po potrebi otkloniti.
Zvuk na prednjem kotacu može nastati radi kocnih plocica koje su dotrajale ili radi kocnih kliješta. Moguca je i ugradnja prednjih maglenki koje možete nabaviti originalne ili zamjenske u trgovinama auto dijelova.
Pregled vašega vozila možemo obaviti vrlo brzo samo treba nazvati telefonom, moguce je dogovoriti odredeno vrijeme.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C-3 - GUŠI SE I GASI

Datum objave: 18.04.2008 15:05:00
Slika
PITANJE: Najprije da Vam cestitam na Vašoj stranici, jer ovo što Vi nudite nema ni u mnogo razvijenim zemljama.
Imam Citroen C3 1.4 i, sada je prešao oko 20000 km. Na prvi besplatni servis sam ga odveo na 1500 km, kako je i preporuka. Medutim tad pocinju moje muke. Slijedeci dan kad sam ga upalio, pri dodavanju gasa auto se guši i gasi, te neravnomjerno radi (trokira). Odem u servis,a oni promjene lambda sondu i svjecice. Opet isto. Da Vam sada ne nabrajam koliko sam puta išao u servis, samo cu Vam reci što su mi govorili kao uzrok.
- neprikladno gorivo ( dobavio sam 100 l od Tiffona i opet isto)
- francuzi rade novi program za hrvatsko tržište
- to je normalno, dogada se i drugima
Nakon 18000 km promjene mi ?? novi program i opet isto. Kad sam ih upitao što da radim jer mi je ujutro teško izici uz uzbrdicu na cestu, na moje veliko razocaranje rekli su mi da je po njihovom kompjutoru sve
u redu, te da se dogovorim sa voditeljem servisa pa da ce skinuti glavu motora i poravnati je. Nisam baš neki laik, ali mi se cini da je to nepotrebno. Napominjem da se ovo dogada dok je motor hladan.
ODGOVOR:Prema opisu stanja koje ste naveli u vašem tekstu uzrok bi mogao biti sustav ubrizgavanja odnosno neispravnost neke od komponenata sustava. Radi toga bi trebalo ispitati ( kada je motor hladan ) APP senzor pedale gasa, tlak goriva, rad injektora, ECT senzor temperature, senzor detonacija, kontrolnu jedinicu leptirastog ventila, MAF senzor, MAP senzor. Nakon ovoga po potrebi treba provjeriti sustav paljenja. Mala je vjerojatnost da je uzrok brtva glave i tu mogucnost treba ostaviti kao zadnju. Pokušajte i u nekom drugom servisu u kojega imate povjerenje.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 - PREGLED PRIJE KUPNJE

Datum objave: 16.04.2008 17:14:00
Slika
PITANJE: Prije svega Vam hvala sto nakon napornog dana u radionici nadjete vremena za profesionalne odgovore vozacima diljem Hrvatske i sire.
Imao bih jedno pitanje. Kod mene je sazrela situacija da se obiteljski automobil promijeni i uzme nesto veci auto. Svidja mi se citroen C-5, i u opciji su modeli 2001, ili 2002. godina.Na što treba obratit pozornost kod kupovine Citroena, i imaju li po Vašem iskustvu neke slabe tocke na koje narocito treba obratit pozornost kod kupovine.
ODGOVOR:Navedeni automobil je dobar izbor a od motora je najbolji izbor HDI motor. Najsloženiji i najskuplji za održavanje je motor 3,0 I. V-6. Prije kupovine strucno i kvalitetno pregledajte vozilo, posebno motor.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 - KAKO JE MOGUCE DA NE VIDE??

Datum objave: 08.04.2008 16:41:00
Slika
PITANJE: Na vozilu C3 1.1i (reg 03/2004, automobil je dobiven kao zamjenski za Saxo koji Citren Hrvatska u 2,5 godine nije uspio popraviti) kvar sam prijavo dok je bilo pod garancijom nekoliko puta gašenje motora u vožnji odnosno paljenje žaruljice dijagnostike.
Prije tjedan dana sam bio u HAK-u, te su na njihovom testeru otkrini dvije greške (u servisu Citroena u 9 mj 2007 su rekli da ništa ne vide iako je u 7/2008 auto ugasio na autoputu, ali sam ga pri brzini od 130 km/h uspio upaliti), greške su na HAK-ovu racunalu senzor gornje tocke klipa i leptir dovoda zraka.
Kako je moguce da na servisu to nevide, odnosno dali kakvu odgovornost za nesavjesno održavanje vozila snosi Citroen!????
ODGOVOR:Niste postavili nikakvo konkretno pitanje osim „ kako je moguce da na servisu to ne vide „ . Moguce je zašto ne. U vecini slucajeva nije dovoljno samo prikopcati servisni kompjutor na dijagnosticki konektor vozila i ocitati eventualnu grešku vec je potrebno dio ili sklop na koji se sumnja ispitati direktno kontrolirajuci njegove karakteristike i elektricne velicine. Ako je HAK otkrio navedene greške iste je trebao i otkloniti i nakon toga ponovno provjeriti stanje. Žao mi je što niste zadovoljni navedenim servisom ali niste jedini. Velikim servisima je na prvom mjestu profit a kvarovi koje treba istraživati su samo smetnja tome.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA - LAŽNA SIGNALIZACIJA

Datum objave: 03.04.2008 21:25:00
Slika
PITANJE: Radi se o Citroen Xsari 1.4, 2000.g. Naime u vožnji mi se pocnu paliti žmigavci, naizmjenicno lijevi, pa desni ili cak oba zajedno (to traje 1-2s) i onda se sami ugase, takodjer zajedno s njima upali se grijac zadnjeg stakla (lampica pokazuje da je grijac upaljen i mora se pomocu prekidaca iskljuciti). To se zna ponoviti par puta u relativno kratkom vremenu (5 min) i onda prestane. Izmedu ponovnog takvog dogadaja zna proci i nekoliko dana, jednom cak i 2 mjeseca, no problem se ponovno pojavi. U servisu sam dobio informaciju da je rijec o bobini, kod autoelektricara da je problem u kompjuteru, u drugom servisu da je stvar u kontaktima,prašina i sl. No problem nije riješen, a to sa paljenjem žmigavaca predstavlja i sigurnosni problem u vožnji, postajem "opasan" za druge sudionike u prometu jer dajem "lažnu" signalizaciju.
ODGOVOR:Najcešci uzrok navedenih problema je BSI racunalo za komfornu elektroniku. Uzrok može biti i elektricna instalacija s konektorima na kojima može nastati pad napona. Najprije ispitajte konektore i instalaciju.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA - LUPKANJE I ZUJANJE KOD GLAVE

Datum objave: 19.03.2008 17:26:00
Slika
PITANJE: Poštovanje, vec sam vam se par puta javio u svezi problema sa xsarom i svaki put ste mi dali ispravnu informaciju. Imam ponovo problem, auto kad radi cuje se kao nekakvo lupkanje i zujanje kod glave motora. Cuje se cijelo vrijeme kad auto radi nebitno dali je topao ili hladan i pri dodavanju gasa se ubrzava. Ne cuje se jako ali iritira. Ja sumnjam na nesto oko ventila(ventili, hidropodizaci) ali nisam siguran. Auto je xsara vts 2.0 16v dohc. Mene u principu zanima da li se mora cijela glava skidati da se dodje do ventila i da se pogleda o cemu se radi ili se skida samo poklopac ventila. I jos mi se pocelo dogadjati da mi auto nekad kao da ostane pod gasom dok pustim papucicu gasa(nije do sajle sajla je nova). Benzina i ulja trosi normalno.
ODGOVOR:Do bregastih osovina i hidro podizaca se može doci bez skidanja glave motora a ako želite vidjeti ventil i dosjed ventila tada se glava mora demontirati. Problem s gasom povezan je s aktuatorom minimuma, potenciometrom leptira , ECU centralom, TP ventilom.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XANTIA - LUPANJE IZ MOTORA

Datum objave: 25.02.2008 17:19:00
Slika
PITANJE: Imam Citroen Xantiu 1.8i kada ga upalim hladnog cuje se lupanje u motoru kako se motor zagrijava smanjuje se i lupanje te se cuje skroz lupanje kada je topao i hladan kada se krece u bilo kojoj brzini izmedu 1500 i 3000 obrtaja kasnije prestaje tj.cuje se jako malo napomenuo bih da se to cuje samo kada dajem gas kada pustim gas u vožnji onda se necuje necuje se ni kada dajem gas na mjestu.
ODGOVOR:Svako lupanje iz motora treba shvatiti vrlo ozbiljno. Ako treba dati mišljenje s tim u vezi tada to lupanje treba cuti direktno na vozilu.
Bez toga može se reci da lupanje može nastati u glavi motora i ili u bloku motora. Lupanje iz glave odnosu se na ventilsku grupu i ili bregastu osovinu. Lupanje u bloku nastaje na radilici, klipnjacama i ili na glavnim ležajevima radilice ( ili na necemu nepredvidenomu ). Profesionalac ce nakon direktnog uvida tocno znati uzrok lupanja.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4. - STATICKI ELEKTRICITET

Datum objave: 25.02.2008 16:20:00
Slika
PITANJE: Možete li mi reci zašto me na C4 trese struja kad izadem iz auta i dodirnem lim i kako to sprijeciti ?
ODGOVOR:Na vašem vozilu ima puno plasticnih dijelova i sintetickih materijala (unutrašnjost vozila ) , vozilo se krece i giba, tijekom vožnje stvara se staticki elektricitet znacajnog napona. Prilikom izlaska iz vozila kada stanete na zemlju vi imate isti polaritet kao zemlja dok vozilo ima suprotni polaritet. U momentu kada dotaknete vozilo ( kvaka, vrata ) iz vozila skoci na vas iskra koja može imati znacajni napon koji može biti ponekad vrlo neugodan. Uzrok tome su obicno navlake za sjedala u vozilu koje treba skinuti i baciti. Ako u vašem slucaju to ili nešto slicno nije uzrok tada se može na podnicu vozila staviti gumena traka za uzemljenje koja permanentno odvodi staticki elektricitet prema zemlji.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 - NEKAKVO ZAGA?ENJE

Datum objave: 06.02.2008 09:47:00
Slika
PITANJE: Imam pitanje u vezi ugradnje autoplina u citroen c4 1.4i . Ugradio sam plin i sad mi kontrolna lampica od motora javlja grešku u smislu (antipollution faulty) ili nekakvo zagadenje.Možete li mi reci kako to otkloniti i dali je to normalno jer motor ne prepoznaje benzin nego
sad registrira nešto drugo .
ODGOVOR:Kontrolna lampica i natpis o kojemu govorite pali se kada sustav ubrizgavanja ne radi na ispravan nacin. Navedeni sustav je po funkciji i broju komponenata vrlo složen, a greške mogu otkriti kontrolom ili dijagnostikom. Prvo i osnovno je da se otklone eventualne greške na benzinskom sustavu a tek nakon toga ako je potrebno može se ispitati i plinski sustav.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO - NECE UPALITI ?

Datum objave: 24.01.2008 14:16:00
Slika
PITANJE: Ja sam iz Slovenije imam problem sa berlingom 2,0 hdi nece da pali kad dam kontakt se pale svi žmigavci, jednom se mi upalila i lampica o kljucu, dali je samo za programirat ili je nešto više, dali moram obavezno na poovlašceni servis sa šlep službo.
ODGOVOR:Problem koji imate može biti povezan s kodom ( Code ) u kljucu za paljenje. Cesto se dogada da elektronska centrala ne prepozna kod (Code ) kljuca i automatski nastane blokada paljenja. Kljuc se može reprogramirati. Pokušajte s rezervnim kljucem.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSANTIA - LAMBDA SONDA

Datum objave: 16.01.2008 13:36:00
Slika
PITANJE: Zdravo doktore,zovem vas tako jer sam prelistao sav vas sajt i sve vase odgovore,zapanjujuce, kako postizete sve to svima izaci u susret i dati tacnu dijagnozu?.Kod nas u Makedoniji nema takvih doktora a o automehanicara da ne govorim.Ja se zahvaljujem u ime svih kojima ste pomogli.
Radi se o xantia 2.0 16v 1993god.RFY.uradio sam kompjutersku dijagnostiku jer sam imao problem da u leru auto ne radi ravnomerno i znao je i u voznji da sam zgolemi obrtaje ili da ih namali do gasenja auta.Elektromehanicar je prikljucio auto na kompjuter ispostavilo je da ima neke greske pritom ih je izbrisao ali greska na lambda sondi je ostala,kad smo upalili auto opet isto,proverio parametre rad sonde digli se visoko 1.289 a trebalo je bit negde oko 0.890,i naravno majstor kaze nova sonda,stavio je BOSH za koju sam platio 100eura,upalio auto sve u redu na kompjuteru izlaze sve parametri kako treba,pregem 2000km.zadovoljan, auto radi kao sat,malo neki hidropodizac stvara neki zvuk kao rastelovan ventil ali nije tako lose,crkne bombina,kupim novu 70eura idem kod majstora da promenim,promenimo,sve o.k.predlozim majstora da uradimo opet kompjutersku dajagnostiku,uradio majstor to,kad?sve uredu greske nema ali parametre lambda sonde opet skacu 1.278 sto nije u redu,cuo sam kako kaze da na ekranu kompjutera ne bi trebalo da ide neka prava linija nego da bi ona morala pokazivati rad lamda sonde nesto slicno kao kad se radi EKG srca kod coveka.Nije mogao otkloni to nikako,priklucio neki drugi kompjuter i sa dve zice doso do neki priklucak od sonde spoio tamo kad od tom mestu na kompjuter otcitava parametre u najbolji red vidi se da sonda radi,uverio me majstor da je sve u redu ali dize ramenje da ne zna zasto na kompjuteru za dijagnostiku pokazuje nevalidne parametre.Auto radi super ide 200km/h,na auto put trosi 11L.a u grad sad negde 20L.sa obzirom da ga vozim samo na kratke relacije.pozalim se majstora da mi se digla potrosnja,opet dijagnostika na redu,sve u redu,ali kad doge do lambda sonda opet isto stoi podatak 1.289 i samo prava linija ide na ekranu,napominjem da kad prelistava parametre rada motora ne pokazuje nikakve greske o radu motora kao u prvom slucaju kad je trebalo da menjam sondu tad se pojavilo na ekranu'lambda sonda ne radi'ili tako nesto,poprskao neke konektore kontakt sprejom spakovao sve i to je to,opet isto.Sad vozim auto sa povecanom potrosnjom mada mi je dao strucno mislenje kad je promeni lambda sondu da ce mi se potrosnja znatno smanjiti sto se to dogodilo samo nekoliko km.Redovno stavljam aditiv LIQUI MOLY svaki mesec u gorivo od 98 oktana,auto odrzavam mnogo ne stedim novac,original svecice,filter za vazduh,benzin filter,maslo TOTAL 7000 10-40,ne sme dlaka da mu fali,menjao sam termostat mi se bio zakocio,stavio sam novi sa neku brojku 83 mi je dao prodavac,auto dize rabotnu temperaturu za 10min.parno puse super,duri kad ga vozum duze po gradu zna se ukluciti i ventilator hladnjaka na 90 stepeni,na otvoren put stoi temperatura od 80.Molim vas odgovorite mi sta se desava sa mom autu?zasto lambda sonda pokazuje takve rezultate i sta da uradim da bi se to otklonilo?pozdrav od DARKO Prilep
ODGOVOR:Na vašem vozilu nije napravljena dijagnostika do kraja. Prilikom zamjene lambda sonde mora se otkriti i uzrok zašto sonda nije radila. Uzroka može biti više a to je neispravan rad sustava paljenja (probijanje visokog napona ) , neispravan rad sustava elektronskog sustava goriva ili mehanicko stanje motora ( slaba zabrtvljenost usisnog kolektora, velika potrošnja ulja, faza motora .. ) . Cesti uzroci su neispravni injektori i prevelika kolicina goriva ( pojedini senzori , mjerac protoka zraka, potenciometar leptira snage ). Vaš servis treba provjeriti sve navedeno , otkloniti sve neispravnosti i tada nece pregarati ( kvariti se ) lambda sonda a potrošnja goriva ce biti normalna.
Preveliki napon na lambda sondi je znak prevelike kolicine goriva koja ulazi u motor.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XANTIA - PROBLEM SA HIDRAULIKOM

Datum objave: 13.01.2008 15:08:00
Slika
PITANJE: Dobro da sam pronasao ovu stranicu jer kod nas u Makedoniju nema majstora ni servisa koi bi resili moj problem sa CITROEN xantijom 2.0 16v 1993god.tip motora RFY.Da vas ne gnjavim mnogo jer imam hiljadu pitanja ali za danas pocecu sa hidrauliku:promenio sam 6 bombe na hidraulici sve tri nazad i sve tri napred ali primetili smo da ima jos jedna napred levo od hladnjaka koji nismo menjali jer kod prodavca su nam rekli da ima 6 bombe,sve su po semi kataloski napred 70bara,centralna predna 62bara,zadnje 50bara i zadnja centralna 50bara.problem je u tome sto kad je volan u neutralnom polozaju cuje se neki zvuk gde je prednja centralna bomba kao da neko cekicem udara po njoj u intervalu od 15sek.kad je volan u levoj ili desnoj poziciji taj zvuk se necuje.servo radi super auto se dize po 10sek.od paljenja mada malo sporo se dize prednji dio kao na intervale od po 5sek.i kad se ugasi prvo se spusti prednji deo pa onda zadnji ali zna da se desi kad ga vozim na kratkoj relaciji prilikom gasenja motora prednji deo auta za nekih 5cm.odmah napravi "bam".kad upalim auto taj zvuk silnog lupanja se necuje tek kad se auto digne i pocijne na intervalima od 15sek.da lupa.LHM nisam menjao proverio sam boju,zuta je,auto ima 188000km.ja sam drugi vlasnik,mislim da mi auto od kad se pojavio taj zvuk slabo koci pri brzine nad 40km/h i zadnji kraj se suvise zna dizati prilikom kocenja''neznam dali je to normalno''.molim vas za savet sta da uradim jer u Makedoniji svi se vade dizu ramena kao da to je normalno,pa kao to pumpa radi i treba da se cuje taj zvuk jer ako se ne bi cuo to bi bio znak da pumpa hidraulike ne radi.
ODGOVOR:Za vas je najbolje da vozilo odvezete u pravi CITROEN servis jer u drugim servisima nema potrebne servisne opreme i potrebnog znanja za riješiti navedene probleme. Hidraulicki sustav na vašem vozilu sastoji se od visokotlacne pumpe, regulatora tlaka, regulatora nivoa (visine ), rezervoara, cjevovoda, visokotlacnih pneumatsko hidraulicnih kugli i regulacionih ventila. Hidraulika ovjesa i kocni sustav su povezani i koriste isti hidraulicni tlak. Visokotlacna pumpa može pri ukopcavanju stvarati udarac koji se jasno cuje. Za preciznije odgovore potrebno je pregledati vaše vozilo .
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 - NECE U DRUGU BRZINU

Datum objave: 29.12.2007 19:21:00
Slika
PITANJE: Imam tri godine star citroen c3, ove godine kad je stigla zima ujutro dok je hladan nece u drugu brzinu. Zapravo kao da preskace preko necega, no kad se ugrije ide super. promjenio sam ulje ali nije pomoglo. Mehanicar je stavio full sintetiku. Što da radim, da poduzimam nešto ili da vozim dok ide?
ODGOVOR:Zamolite svog mehanicara da vam tocno kaže o cemu se radi , ako to ne zna potražite bolji servis koji to zna. Za pocetak ispitajte polužni mehanizam za šaltanje. Precizniji odgovor se može dati nakon pregleda vozila.
na vrh Povratak na vrh