Danas je: 20.10.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

CITROEN BERLINGO 2,0 HDI - VIBRIRA KAROSERIJA

Datum objave: 18.09.2011 21:06:09
Slika
PITANJE:

Poštovani! Vozim Citroen Berlingo 2.0 HDI. Problem koji se javlja je slijedeći. U toku vožnje pri brzini 70-90 km/h dolazi do prilično neugodne vibracije vozila. Probala sam tu brzinu proći u različitim stupnjevima prijenosa ali se uvijek dešava isto. Na vozilu je napravljena optika, izbalansirane su gume, promjenjeni nosači motora i ležaj na poluosovini, međutim problem nije riješen. I dalje se događa isto možda samo malo slabijim intenzitetom. Molila bi Vaše mišljenje što bi mogao biti uzrok toj vibraciji vozila prilikom koje imam osjećaj da se više trese karoserija vozila nego volan. Unaprijed hvala na odgovoru! Veliki pozdrav!

ODGOVOR:

Uzrok su sigurno rotirajuće mase transmisije vozila . Pojednostavljeno rečeno to bi bilo  : kotači, homokinetički zglobovi, poluosovine, bočni ležajevi diferencijala, sam diferencijal . Neposrednim uvidom i ispitivanjem na samom vozilu može se otkriti što stvara vibracije.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 2,0 HDI - DALJINSKO ZAKLJUČAVANJE

Datum objave: 17.09.2011 20:39:50
Slika
PITANJE:

Imam Xsaru 2,0 HDI 66 kw 2003 godina, nisam je davno kupio pa sam primjetio neke nedostatke i to: sirena ne radi kada je dat kontakt kada je auto bez kontakta radi daljinsko otključavanje kada zaključam ako duze ostavim auto 5-6 sati neče da otvori daljinskim, kada otključam dam kontakt ponovo probam daljinsko onda radi.ključ je u kompletu da daljincem može li se daljinski razdvojiti od ključa i ima li uzeti zasebno oklop za daljinski, jer ključ ne može da se preklopi, iako je to predviđeno on neće da ostane u preklopljenom položaju. pozz i unaprijed hvala na odgovoru!!

ODGOVOR:

Mogući uzroci radi kojih ne radi sirena je električna instalacija, kutija osigurača, BSI računalo . Problemi s daljinskim mogu biti : transponder u ključu, prijemnik u instrument ploči, mikroprekidač u bravi vozačevih vrata . Postoji set za centralno zaključavanje univerzalni koji je pristupačan po cijeni . Umjesto originalnog rješenja može se ugraditi spomenuti univerzalni sustav za centralno zaključavanje.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,0 HDI - SERIOUS SUSPENSION FAULT

Datum objave: 16.09.2011 23:03:44
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp Meić Vlasnik sam Citroena C5 2.0 Hdi 109ps,2001god presao 341500km,danas u toku voznje pojavila se poruka na displey-u:SERIOUS SUSPENSION FAULT" Poruka je nakon kratkog vremena nestala i nije se vise pojavljivala,auto normalno radi,hidraulika je uredu.Brinem se kad bi krenuo na duzi put da nece doci do nekih nevolja?Sto znaci ta poruka?? Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Navedeni natpis znači : ozbiljna greška na sustavu ovjesa ( hidraulika ovjesa ) . Potrebno je što prije provjeriti mehaničke i hidraulične dijelove ovjesa . Dobro bi bilo i napraviti kompjutorsku dijagnostiku .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 - TEŠKOĆE S GAŠENJEM MOTORA

Datum objave: 12.09.2011 13:58:04
Slika
PITANJE:

Pozdrav!Imam C3-kabrio i već 6 mjeseci sa autom imam problema,naime problem je što mi se pali pahuljica na kontrolnoj tabli,gdje stoji AUTO,i često se auto ugasi neće da upali,poslije hlađenja ponovo upali i radi normalno,na citroenovom servisu nisu u mogučnosti da utvrde kvar,PO NJIHOVOJ DIJAGNOZ PROBLEM JE NEKI SENZOR,a navodno nisu u mogučnosti da odvrnu svijeće.Molim Vas za savjet i hvala na odvojenom vremenu....

ODGOVOR:

Mogući uzroci radi kojih motor ne može upaliti je izostanak iskre na svjećicama ili prekid u dovodu goriva do injektora. Kvar je najlakše otkriti kada motor ne može upaliti . U tom momentu se vrlo brzo dolazi do saznanja ima li iskre na svjećicama ili nema . Ako iskre na svjećicama ima ispituje se sustav za dobavu goriva i to : tlak goriva, filter goriva, pojedini senzori motora, injektori, davači, aktuatori. Ako iskre na svjećicama nema ispituje se sustav za stvaranje iskre i to : svjećice, kablovi, bobine, elektronika paljenja, senzor radilice, upravljačko računalo motora. Ukoliko u prvom servisu niste dobili adekvatnu uslugu trebate potražiti servis koji može odraditi dijagnostiku motora , predložiti rješenje i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,0 HDI - BIJELI DIM I TROŠI VODU

Datum objave: 11.09.2011 12:57:09
Slika
PITANJE:

CITROEN C5 DiMI PLAVO TROŠI ANTIFIZ ILI VODU Poštovani. posjedujem Citroen C5 II 22 hdi 16 v automatik 2004 god. 100.000 km prvi vlasnik te sam imao prometnu nezgodu sa istim. Nakon popravka limaruje auto mi troši vodu ili antifriz iz posude za rashladnu tekućinu te dimi plavo. U ulju nema tragova vode a u posudi za vodu se ne vide tragovi ulja. Nivo ulja je isti a na prijeđenih svakih 50 km moram nadoljevati vodu jer istu izbaci kroz ispušnu cjev u obliku dimate mi raste temperatura motora. Prvi savjet majstora je bio probio diftung glave motora ali da se o istome radi mješalo bi se voda i ulje te bi se to vidjelo u posudi za vodu ili u kvaliteti ili nivou ulja. Automobil ljepo vuče ima kompresiju ali u vožnji osjetim da se zagrcne i u tom času bjelo zadimi i dalje nastavi ko da ništa nije bilo. Nakon toga nema vode u posudi za vodu a kada ga ujutro zapalim konstantno bjelo dimi te ne prima gas pa se gasi sve dok se ne ustabili i izbaci svu vodu kroz auspuh. Pitanje kako voda ulazi u auspuh ili u motor te daljnom vožnom dali če se oštetiit motor te koji dio je u pitanju i koliko dio košta otprilike. Na displeju mi ne očitava nikakovu grešku što je zanimljkivo jer displej piska na svaku sitnicu koja nije u redu.

ODGOVOR:

Nije točna Vaša tvrdnja da ako je oštećena brtva glave mora se miješati ulje i voda , isto tako ne mora biti ni ulja u ekspanzionoj posudi . U ovom slučaju i prema Vašem opisu oštećena je brtva glave i to na način da kompresija probija u rashladni sustav . Tom prilikom se u rashladnom sustavu stvara tlak i radi toga se grije motor jer se dio rashladne tekućine gubi kroz čep ekspanzione posude a mali dio ulazi i u cilindar ( bijeli dim ) . Rashladna tekućina koja je ušla u cilindar pretvara se u vodenu paru i to se vidi kao bijeli dim ili kapljice na auspuhu. U ovom slučaju se ne smije voziti dalje dok se ne obavi popravak motora. Svako daljnje paljenje izaziva velika oštećenja na klipu i cilindru . Nadam se da još uvijek do takvog oštećenja nije došlo .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,9 TD - KOČNICE NE ZADOVOLJAVAJU NA TEHNIČKOM

Datum objave: 04.09.2011 20:48:21
Slika
PITANJE:

postovanje majstore.imam citroen xsara 1,9 td 98 godina imam problem sa kocnicama promijenio sam naprijed diskove i plocice i kocione cilindre otraga na zadnjem mostu trlomble i pakne i kocione cilindre zatim glavni kocioni cilindar a i dalje auto ne koci kako bi trebalo naime ne zadovoljava na tehnickom. u cemu je problem.hvala

ODGOVOR:

Mogući problemi i neispravnosti mogu još biti : regulator tlaka kočenja, fleksibilne cijevi kočnog sustava, nekvalitetni materijali, nestručno obavljen popravak kočnica. Ako ne dođete do kvalitetnog rješenja javite se.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO 2,0 HDI - MOTOR PAO NA POLUOSOVINU

Datum objave: 03.09.2011 23:07:15
Slika
PITANJE:

Posjedujem Citroen Berlingo 2.0 HDI. Jučer mi se desio kvar i nakon "šlepanja" u ovlašteni servis (gdje sam i kupio vozilo), kažu mi da su ispali vijci motora (zbog toga što dizelski motor "trese), nakon čega je motor pao na poluosovinu i oštetio ju. Vozilo je prešlo cca. 40.000 km. Imam nekoliko pitanja: 1. Da li je moguće da se 3 (tri) vijka rasklimaju zbog trešnje motora? Zvuči mi jako nevjerojatno. 2. Da li se to moglo uočiti pri redovitom servisu? Već sam obavio 2 redovita servisa. Auto više nije pod garancijom (proizvodnja 2006.) Unaprijed hvala na pomoći.

ODGOVOR:

Nije moguće da se vijci nosača motora otpuste ako su isti propisno zategnuti . Na redovnom servisu postoji spisak radova i kontrolnih operacija koje se izvode i provjeravaju . Ako su navedeni vijci bili otpušteni dok je vozilo bilo na servisu , to se moglo primjetiti tijekom probne vožnje ali ne nužno . Sigurno se moglo primjetiti da se išlo provjeriti zategnutost vijaka nosača motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,9 D - NEMA SNAGE

Datum objave: 01.09.2011 16:16:01
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Citroen Xsaru 1,9d 2002god 51kw 220000KM i imam problem sa gubljenjem snage u voznji. Motor dok je hladan i u zimskim uslovima uglavnom radi bez vecih problema uz veoma rijetko dešavanje da izgubi snagu pri ubrzanju dok se u ljetnim uslovima i kada se zagrije navedni problem osjeti drasticno(radna temperatura je ljeti uglavom oko i iznad 90 stepeni C). Pri ubrzavanju te u situacijama preticanja ili voznje uzbrdo(najprimjetnije u 2 i 3 brzini) uprkos dodavanju gasa motor ne reguje i veoma sporo ubrzava te iznenada dobije snagu uglavnom pri pritisku kvacila te prebacivanju prenosa u vecu brzinu. Napominjem da sam pumpu od goriva remontovao dva puta kod dva razlicita majstora te je neposredno poslije remonta problem bio manje primjetan ali se ponovno vracao. Da li ste se Vi susretali sa slicnim problemem kod ovog tipa motora i postoji li mogucnost da je nešto drugo osim pumpe problem, sumnjam na diznu ili čak i na slabe karike. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Motor može izgubiti snagu radi slijedećih razloga : nečist rezervoar, nečisti filteri, zrak u sustavu goriva, loša kompresija, loše podešeni ventili, netočna faza motora, loše dize, začepljena usisna grana, začepljeni usisni kanali, začepljen auspuh, loš rad visokotlačne pumpe. Provjerite ( odnosno Vaši majstori ) sve što sam spomenuo.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO 1,6 HDI - CURENJE GORIVA

Datum objave: 31.08.2011 15:04:13
Slika
PITANJE:

radi se o citreon berlingu 1.6 hdi 75ks curi mi gorivo a nemogu utvrditi gdje, vozio sam ga u servis pa kažu da je visokotlačna pumpa pokvarena i treba ju mijenjati.... sad zanima me koji su pokazatelji da je pumpa pokvarena jer auto vozi normalno ..... ima 45000kmaee

ODGOVOR:

Uobičajeni znakovi radi kojih se radi servis visokotlačne pumpe su loš rad motora, propuštanje goriva na glavnoj osovini pumpe. Ne mislim da je Vaše pumpa neispravna jer nemam uvid u faktično stanje . Curenje goriva je moguće i na cijevima za dovod goriva koja su u blizini visokotlačne pumpe. Zato najprije obavite točan uvid gdje curi gorivo a nakon toga ćete znati sve detalje  i cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO 1,6 HDI - FAZA MOTORA

Datum objave: 29.08.2011 08:08:12
Slika
PITANJE:

PITANJE: CITROEN BERLINGO 1,6 HDI 2006. GOD POŠTOVANJE, MOLIM VAS DA MI OBJASNITE NA KOJI NAČIN STAVITI MOTOR U FAZU KAKO TREBA DA STOJE OZNAKE NA REMENICAMA RADILICE BREGASTE I DA LI UOPŠTE POSTOJE TE OZNAKE NA REMENICAMA

ODGOVOR:

Za postaviti motor u fazu potrebna su vam tri alata za bolkadu . Najvažniji alat je onaj koji blokira radilicu . Navedeni alat se stavi umjesto metalnog čepa s navojem i fiksira u blok motora. Navedeni alat stoji u pravcu četvrtog klipa i na njega se nasloni koljeno radilice. Drugi alat za blokadu blokira visokotlačnu pumpu a treći alat blokira bragastu osovinu. Kada su svi alati u svojim dosjedima , motor je u fazi. Oznake za fazu ne postoje.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 - DETONACIJE IZ AUSPUHA

Datum objave: 21.08.2011 20:27:45
Slika
PITANJE:

poštovanje, imam citroen c3 iz 2010 godine. do sada sam prešao 35000 km. u zadnje vrijeme kad mu dam gas do otprilike 3000 okretaja i pustim gas, čuje se kao detonacija iz auspuha. ista stvar se događa kada prebacim iz višeg stupnja u niži. (iz 3. u 2. brzinu). molim vas da mi date savjet što mi je činiti i kako da to riješim. unaprijed puno hvala i svaka pohvala za ovakav način informiranja.

ODGOVOR:

Detonacije koje ste opisali mogu nastati radi lošeg goriva, radi nečistog rezervoara, radi loših svjećica, radi neispravne bobine, radi nepotpunog sagorjevanja, radi greške u sustavu dobave goriva. Navedena pojava se može defektirati uz pomoć servisno dijagnostićke opreme i potrebne baze podataka za Vaše vozilo . Takvu opremu ima svaki bolji servis koji drži do svog ugleda.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 COUPE - POPRAVAK TURBINE

Datum objave: 21.08.2011 20:10:40
Slika
PITANJE:

Imam C4 coupe,i problem je kod turbine i jos dodatnih djelova koji su povezani sa turbinom. Zanima me koliko kosta zamjena turbine kod nas? I dali postoje neke druge opcije kao kupovina turbine koja nije citroen,popravak turbine itd.?? Hvala.Mirna

ODGOVOR:

Cijena nove turbine ( originalne ) je izuzetno velika . Tu cijenu možete saznati ako nazovete bilo koji ovlašteni Citroen servis, treba navesti broj šasije vozila . U većini slučajeva turbina se može s uspjehom popravljati a takvo rješenje je znatno jeftinije od nove originalne turbine.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO 1,9 HDI - LUPANJE PRI KRETANJU

Datum objave: 16.08.2011 21:46:40
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine Meiću,vlasnik sam automobila Citroen Berlingo 1.9 hdi 2001.godina,kada upalim auto bude sve u redu i kad krenem nešto počne lupati kao uzastopno ponavljanje slova RRRRRRRRRRR,ali u vožnji se to ne događa,kada sam radio redoviti servis rekao sam to mehaničaru on je spojio na dijagnostiku i rekao je da je sve u redu.pozdrav

ODGOVOR:

Lupanje koje ste opisali nemože nijedan mehaničar otkriti kada se spoji sa servisnim kompjutorom. Spomenuti zvuk se može otkriti kada se sjedne u vozilo i napravi probna vožnja. U ovom slučaju bih sumnjao u transmisiju mjenjača ili nazubljeni vjenac ( rotofonika ) na radilici.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 - HIDRAULIKA VOLANA

Datum objave: 14.08.2011 18:17:15
Slika
PITANJE:

Imam Citroen C3 Exclusive 2004 god.Benzinac...I danas mi se desilo kad sam izlazio na cestu da mi je od jednom hidraulika volana prestala radit i bilo mi je tesko volan motati. I kad sam se vratio u dvoriste da vidim sta je bilo. Probam ga ugasit i upalit i sad normalno radi hidraulika? Pa dali znate mozda u cemu je problem. Hwala

ODGOVOR:

Uzrok je upravljačka elektronika volana ili pad napona na konektoru volana. Ako se navedena situacija ne bude ponavljala, zanemarite taj slučaj.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XANTIA - KOČNICE

Datum objave: 13.08.2011 23:15:15
Slika
PITANJE:

Postovani, imam problem sa XANTIOM pocela je da mi curi prednja desna celjust, kod poluge za kacenje sajle rucne kocnice, posto od prijatelja niko ne zna nikoga ko radi servis celjusti,uzeo sam polovmu sa drugog auta. Pri montiranju druge celjusti, celjust blokira i pali plocice, cim se par puta stisne kocnica, ali i poluga gde se postavlja sajla rucne, zakovana, ne moze da se pomeri ni milimetar. alli postoji jedan polozaj poluge gde se postavlja sajla rucne a to je kao da smo pretegnuli rucnu i tada klip ne blokira, stiska i pusta plocicu... pokusao sam i sa drugom celjusti ali isto se desava, pokusao sam da vratim i staru celjust koja je kao radila ali je samo curelo LHM ulje ali pri povratku stare celjusti isto se desava. STA DA RADIM????? UNAPRED ZAHVALAN!!!!!!!!!!!

ODGOVOR:

Problem stvara mehanizam ručne kočnice. Na mehanizmu ( sajle ) je potrebno otpustiti vijak za podešavanje ručne kočnice i tada spojiti sajle ručne na kočna kliješta. Nakon što se završe svi radovi na nožnoj kočnici , može se podesiti i ručna kočnica . Sajle ručne moraju biti ispravne i ne smiju blokirati ( moraju lagano kliziti kroz bužir ) .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - GASI SE

Datum objave: 13.08.2011 23:12:12
Slika
PITANJE:

Imam citoen xsaru 1,4 1999g,gasi mi se kad upalim klimu u vožnji(kada smanjujem brzinu,pri dodiru sa kočnicom ugasi se,čim pipnem gas upali se ponovo),a ponekad pri paljenju ima problema,do sada sam promijenio filter,bio sam kod majstora koji nažalost nije pomogao. l.p.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : filteri, tlak goriva, nečisti injektori, propuštanje na usisnom kolektoru, ECT senzor, aktustor minimuma, MAP senzor, senzor položaja laptirastog ventila, EVAP ventil rezervoara, mehaničko stanje motora, električna instalacija, ECU centrala. Najprije bih napravio dijagnostiku motora , nakon toga znali bi što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - ELEKTR.INSTALACIJA ZRAČNOG JASTUKA

Datum objave: 12.08.2011 00:08:56
Slika
PITANJE:

Postovani srdacan pozdrav, cast mi je sto mogu da vam se obratim. Prateci vas sajt i odgovore koje detaljno dajete, nije tesko zakljuciti da ste veoma veliki strucnjak u domenu auto tehnike. Naime, posedujem citroen xsaru 1.4i; 2001 godiste, karavan sa kojom sam prezadovoljan.Na pomenutoj xsari imam 3 problema: 1.Pri paljenju prvi put posle duzeg stajanja moram operaciju startovanja da ponovim 2-3 puta. 2.Signalizacija AIRBAG je non stop ukljucena.Ispod sedista vozaca sam pronasao konektore koje kada pomerim pomenuta signalizacija se iskljuci, cak sam ih prskao kontakt sprejom, medjutim nakon pocetnog iskljucenja nakon par ukljucenja kontakt brave sve se vrati na staro.Da li smem raskaciti te dzekove i proveriti kontakte u njima, uz predhodno skidanje plus kleme sa akumulatora? 3.Hteo bih zameniti filter klime (ili polena ako je to isto),ali ne mogu da nadjem gde bi on mogao da bude, naravno ako to jedan totalni amater sme da radi da ne izazove neke negativne posledica. Postovani nadam se da ce te naci vremena da mi odgovorite. Srdacno vas pozdravljam i zelim vam sve najbolje.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti radi kojih motor teže pali su ; akumulator, elektropokretač, nečisti injektori, tlak goriva, MAP senzor, ECT senzor, potenciometar leptirastog ventila, mehaničko stanje motora, loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, električna instalacija od motora do ECU centrale. Napravite dijagnostiku motora . Za zračni jastuk najprije obavite popravak električne instalacije ispod sjedišta . Električne vodove direktno zalemite. Filter kabine se nalazi ispod pretinca ( ispred sjedala suvozača ) .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO - PREGRIJAVANJE ?

Datum objave: 11.08.2011 22:52:13
Slika
PITANJE:

Kolika je radna temperatura Citroena Berlingo? Naime, nakon pregrijavanja automobil je bio kod mehaničara i navodno je bio zaštopan neki filter u sustavu. No i sada kada se vozi preko 3000 obrtaja pokazatelj temperature je na 100, pa padne na oko 95 i stalno tako. Da li je to u redu? Ako nije što bi moglo biti? Navodno je provjeren ventilator, pumpa za vodu pa i brtva glave.

ODGOVOR:

Najprije bih provjerio : senzor temperature motora, termostat, električnu instalaciju od motora do instrument ploče, instrument ploču . Mehaničar Vam je trebao reći koji filter je bio začepljen . U rashladnom sustavu ne postoji filter koji bi utjecao na zagrijavanje motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA VTR - SAM SVOJ MAJSTOR?

Datum objave: 11.08.2011 22:37:46
Slika
PITANJE:

Postowani posedujem auto citroen xsara 1.6 vtr coupe 2001god..... imam jedan problem sto se toga tice, do nedawno sam u autu imao fabricki radio i hteo sam da ga zamenim. Prilikom ugradjiwanja drugog cd player-a jedna zuta zica mi je prespojila i sada ne mogu da startujem motor, naime kada dam kontakt samo mi se upale sijalice na kontrolnoj tabli za airbag i klizawi kolowoz, trenutno se kola daljinski zakljucawaju, to je isprawno kao i farowi a ne rade mi podizaci stakala, brisaci i jos neki detalji.... Pregledao sam osigurace ispod wolana i ispod haube, swi su isprawni.... Ako imate neki sawet od koristi pls recite, rade wolje cu was poslusati UNAPRED HWALA.....

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje moguć je samo nakon neposrednog uvida na vozilu. Opčeniti odgovor bi bio da su mogući uzroci : električna instalacija, kutija s osiguračima, BSI računalo komforne elektronike ( ako to računalo postoji na Vašemu vozilu ) . Ukoliko niste sigurni u radove koje treba obaviti , prepustite to stručnaku koji može to riješiti.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 HDI - SERVISNI INTERVALI

Datum objave: 10.08.2011 21:23:47
Slika
PITANJE:

Postovani, Posedujem Citroen Xsara 1,4 HDI, limuzina, 2004. godiste. Automobil sam kupio sa predjenih 110000 km i odmah po kupovini odradio veliki + mali servis. Interesuju me servisni intervali tj. kada moram sledeci put raditi mali servis i kada moram raditi veliki servis? Unapred zahvalan

ODGOVOR:

Redovni servis na Vašemu vozilu radi se svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje . Obzirom da ste iz Samobora, dođite osobno do mena dati ću Vam sve potrebne informacije u vezi velikog servisa i održavanja vozila . To Vas neće ništa koštati . Možete se javiti koncem osmog mjeseca kada se vratim s godišnjeg odmora .

na vrh Povratak na vrh