Danas je: 28.09.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

CITROEN XSARA 1,4 i. - VELIKA POTROŠNJA , MOLIM POMOĆ !

Datum objave: 20.03.2012 08:26:10
Slika
PITANJE:

Poštovani! Posjedujem Citroen Xsaru 1.4i 2003god. i imam jedan veliki problem, zadnjih otprilike godinu dana auto mi je počeo jako trošiti. Potrošnja mu je otprilike 12 litara goriva na 100 km gradske vožnje, a kombinirano mu je oko 10 litara, u zadnje vrijeme potrošnja sve više i više raste tako je ove zime trošio 15 litara na 100 km. više puta je stavljen na kompjuter i ne pokazuje nikakve greške, jedan put je pokazao problem sa lamda sondom na izlazu iz katalizatora, ali nakon brisanja greške nije se ponavljala. Više ne znam što da radim jer nitko ne zna do čega je, ne troši ulje, eko test nakokon vožnje vanjske relacije je bio uredan. molio bih Vas za pomoć. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Odmah na početku moram reći da to što ste spojili kompjutor na Vaše vozilo ne znači ništa , jer ste na taj način eventualno mogli očitati smo neke greške a to nije nikakva dijagnostika . Na vašem vozilu treba obaviti kompletnu dijagnostiku motora a ta dijagnostika obuhvača slijedeća ispitivanja : ispitivanje mehaničkog sustava motora, ispitivanje sustava elektronskog ubrizgavanja, ispitivanje sustava paljenja, ispitivanje upravljačkog sustava motora. Za ovakvu vrstu dijagnostike se koriste mnogi ispitni uređaji, mjerni uređaji, alati, računalo . Nakon dobro obavljenog ispitivanja točno i sigurno se mogu otkriti sve neispravnosti . Kada se točno zna što je sve neispravno nije teško predložiti rješenje i otkloniti kvarove . Tako je i u ovom slučaju koji ste opisali . Nakon ispitivanja koje bi se obavilo na Vašem vozilu , sigurno bi znali što je neispravno i zašto je velika potrošnja goriva. Ako želite još detaljnije objašnjenje možete se javiti na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 - MOTOR SE GASI I NE RADI SERVO VOLAN ?

Datum objave: 15.03.2012 14:49:18
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam vozilo C3 iz 2003.god.Za vrijeme vožnje volan postane tvrd toliko da se jedva okreće,brzinomjer je na nuli ili se sa nule pomakne na 25,30,55..,zadnja 2-3 dana je stalno na nuli i ne broji km.U vožnji se auto i gasi(uglavnom kada se prelazi u manju brzinu ili kada se npr.staje na semaforu).Već sam nekoliko puta bila u ovlaštenom sevisu.Promijenili su indikator km sata ali su simptomi ostali isti.Na zadnjem servisu auto je ostalo na testiranju te su mi rekli da je problem u elektronici,odnosno de je otišlo računalo.Pokušali su ga očistiti ali su odustali (rekli su da je zaliveno smolom),potom su računalo reprogramirali i predali mi auto, ali su simptomi i dalje ostali isti.Njihov zaključak je da se promijeni računalo. U 12.mj.2011.promijenjena mi je pumpa goriva,čini mi se da je od tada i nastao ovaj problem (samo napominjem, možda neme veze sa navedenim). Molim Vas Vaše stručno mišljenje na temelju navedenog.Je li možda nešto drugo u pitanju,a ne računalo. Unaprijed zahvaljujem, Vanja Gamberažić

ODGOVOR:

Računalo motora nije jeftino i zato bi bilo dobro da zatražite još jedno stručno mišljenje drugog servisa. Ako se i tada utvrdi da je uzrok računalo motora tada to treba riješiti . Ako se Vaše računalo ne može popraviti tada treba ugraditi novo bez obzira na cijenu . Bitno je da iza svega toga stoji servis koji će svojim ugledom i etikom garantirati da će nakon toga Vaše vozilo biti ispravno . Ne smije se dogoditi da servis ugradi novo računalo a da kvar nije otklonjen . Krive procjene su rizik servisa a ne Vaše .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - TVRDA PEDALA KUPLUNGA ?

Datum objave: 10.03.2012 15:57:08
Slika
PITANJE:

poštovanje zanima me dali sajla kvačila ima veze za tvrdoćom pedale na kuplungu na citroen xsari 1.4i 2002. jer sam istu nešto pomikao i od tada nešto nije u redu čini mi se da je pedala malo tvrđa i neki put kada stisnem pedalu nešto preskoči HVALA UNAPRIJED

ODGOVOR:

Točno je , uzrok može biti komanda spojke ( sajla ) ali i sama spojka . Naravno da ćete najprije provjeriti komandu spojke ( kuplung sajlu ) .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 1,6 i. - DA LI JE POTROŠNJA POVEĆANA ???

Datum objave: 03.02.2012 18:40:31
Slika
PITANJE:

Poštovani! Vlasnik sam citroen xsara picasso (2002. godina, prešao 81.000, benzinac 16i, ABS). Zanima me potrošnja goriva. Lako ju je izmjeriti jer to obavlja putno računalo koje kaže da je auto na prijeđenih 2.500 tisuće kilometara trošilo u prosjeku 10,5 litara na 100 kilometara. Treba kazati da je barem 70 posto kilometraže gradska vožnja, s čestim kratkim relacijama (na hladno) s uključenom klimom ljeti i zimi. Gume su na propisanih 2,2 prednje i zadnje. Računalo ne prijavljujue nikakav kvar u radu. Koristim eurosuper 98, kad sam koristio 95 znali su se čuti ventili i vozilo je bilo nekako lijeno, a s 98 motor radi izvrsno. Auto je inače redovno servisiran, ne troši ulje, a prošle godine mijenjane su i svjećice u ovlaštenom servisu. Računalo kaže da na otvorenoj cesti troši oko 7 litara, ali čim se malo nagazi, ode na 8-10 litara, dok po gradu zna ići i do 11,5 litara, a uz umjereni gas od 8-10. Uglavnom s jednim punjenjem (45 litara) prijeđem u prosjeku 450 do 500 kilometara. Ipak, nije li to premalo, bez obzira na gradsku vožnju? Je li to normalno za ta vozila (teška su oko 1,5 tonu), imate kakav savjet ili nešto treba servisirati? Rubika Vam je sjajna, pozdrav!

ODGOVOR:

Potrošnja koju ste naveli je u granicama normale . Kada bi potrošnju goriva reklamirali Citroenu , oni bi radili test vožnju kroz grad i na otvorenoj cesti . Način vožnje djelatnika servisa bi bio takav da bi potrošnja bila znatno niža nego što ste Vi to naveli . Takva vožnja u stvarnosti nije moguća jer se ne smije prelaziti veći broj okretaja od 2.300 o/min a mnogi potrošači u vozilu moraju biti isključeni . Ukoliko sumnjate da je potrošnja goriva ipak velika , napravite kompletnu dijgnostiku motora .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN JUMPER 2,2 HDI - HLADAN TEŠKO PALI ?

Datum objave: 02.02.2012 08:40:31
Slika
PITANJE:

ljepi pozdrav, imam kombi citroen jumper 2008g. motor 2,2 hdi (ford-ov motor), imam veliki problem prilikom paljenja ujutro kad je hladan. jedva upali puno moram verglat a anlaser već počinje preskakat. promjenili smo grijače,uredili anlaser,bio je kod bošiste za pregled visokotlačne pumpe,pumpa goriva uredu,tlak kompresije 25. jednom kad upali dalje je bez problema. senzor temperature provjeren,nikakve greške ne očitava. čuo sam puno priča da je motor u banani od kad je nov, neznam šta da gledam dalje. on kad počne palit kao da sastavlja jedan po jedan cilindar. dal imate kakav savjet šta dalje??? hvala najljepše.

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih motor može teško paliti kada je hladan . Neke od ti razloga ste i Vi već provjerili . Ovom prilikom mogu navesti i ostale moguće razloge a to su : električna instalacija i konektori ( pad napona na nekom od kontakata ) , prisutnost zraka u gorivu, filteri, kontrolni modul grijača, senzor temperature motora, dobavna pumpa, relej dobavne pumpe, senzor tlaka goriva, solenoid za tlak goriva, visokotlačna pumpa, dize , EGR ventil, ECU centrala . U ovom slučaju sumnjao bih u sve i provjeravao bi sve . Kompresija je u redu .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 - KVAR MJENJAČA ?

Datum objave: 01.02.2012 17:26:46
Slika
PITANJE:

Dobar dan! Imam jedno hitno piranje! Naime radi se o mom 7 godina starom citroenu c 4. Prilikom zadnjeg paljenja auta pokvario mi se mjenjac, tj ne prihvaca niti jednu brzinu ukljucujuci i rikverc osim trece i cetvrte! Naravno da sam par kilometara odvozio u trecoj do prve uzbrdice! Zanima me dali je to apsolutna steta i moram mjenjati cijeli mjenjac ili ima nade da je nekakav kvar druge vrste! Hvala vam unaprijed na odgovoru!

ODGOVOR:

Nije potrebno mijenjati cijeli mjenjač jer se može sve jednostavno popraviti . U mjenjaču može biti neispravna vilica, zupčanik ili spojnica ( kandža ) . Uz to takav popravak je daleko jeftiniji nego bilo koja druga opcija .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN SAXO 1,1 i. - LOŠE RADI ?

Datum objave: 25.01.2012 12:09:03
Slika
PITANJE:

Kupio sam Citroen saxsa 1.1i pa me zanima par stvari ako mi mozete pomoci.Presao je 130000km. S vremena na vrijeme dogodi se da auto jako tesko pali,a kad se upali trese se sav i muci se dok radi.Neznam u cemu je problem jer inace pali normalno.I cini mi se da ima nujednaceni rad ler gasa pogotovo kad upalim ventilaciju u autu.Bio bih vam jako zahvalan kad bi mi odg. na pitanja.

ODGOVOR:

Prema vašem opisu mogu navesti brojne razloge radi kojih motor loše radi . Mogući razlozi su slijedeći : mehanički uzroci ( faza, podešenost ventila, kompresija, propuštanje na usisnoj grani ), senzor temperature motora, aktuator minimuma, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage , nečisti injektori, tlak goriva, senzor radilice, svjećice, bobina, elektronika paljenja, električna instalacija motora . U ovom slučaju treba ispitati sve što sam naveo i tada ćete točno znati što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 1,6 HDI - NE RADI DOBRO U NIŽIM OKRETAJIMA ?

Datum objave: 21.01.2012 12:38:08
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić imam problem sa ciroenom c5 1.6 hdi 2006 god.Prešao je 150000 km ,problem se javlja prilikom ubrzanja tj davanja gasa .Negdje na 1500-2000 ne prima kako treba počne da trokira i kad pređe te kritične okretaje nastavi normalo da prima gas.Na leru radi normalno i nema nikakvih problema .Jednostavno traži da se daje gas maksimalno i onda se to trokiranje ne osjeti na tim okretajima .Međutim ja živim u gradu i 80% vožnje se dešava lagana vožnja i onda nastaje taj problem.Promjenuo sam i novi filter od goriva i opet sve isto .Molim vas za savjet šta bi moglo biti problem.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogu navesti slijedeće moguće neispravnosti : senzor pedale gasa, EGR ventil, mjerač mase zraka, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, senzor radilice, električna instalacija motora, sustav za regulaciju tlaka turbine, regulator količin egoriva, dize, ECU centrala motora . Nakon neposrednog uvida na vozilu , može se doći do saznanja što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,6 i. - MOTOR NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 09.01.2012 14:29:43
Slika
PITANJE:

Imam citroena xsaru 1,6 benzin 98 godiste.Prilikom pokusaja da upalim vozilo primjetio sam da se ne gasi lampica od ABS sistema auto nema sanse ni da zavergla kocnica je tvrda,kad se okrene kljuc samo ko da okrece u prazno.Kako rijesiti navedeni problem i unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Vi ste tu nabrojili dva problema , jedan je lampica ABS-a a drugi da motor ne može upaliti . Najprije ispitajte ispravnost akumulatora i ispravnost elektropokretača . Po potrebi provjerite i fazu motora . Kada motor upali onda se bavite ABS-om .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - ZAŠTO TEŠKO PALI ???

Datum objave: 24.12.2011 11:28:46
Slika
PITANJE:

postovani citroen xsara 1.4ibenzinac 2002 god.,od skoro imam problem sa prvim jutarnjim paljenjem,nove svijecice,filter goriva,pumpa se cuje da radi i baca gorivo na kraju creva(mozda nedovoljno),mozete li mi dati neki savjet iz vaseg iskustva sta bi moglo biti?

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može teže paliti radi loše iskre na svjećicama, radi neke neispravnosti na elektronskom sustavu ubrizgavanja goriva, radi mehaničkih uzroka motora. Najprije ispitajte : stanje akumulatora , stanje elektropokretača ( prilikom startanja nepon ne smije pasti ispod 9 V . Nakon toga provjerite slijedeće : filter goriva, izmjerite tlak goriva ( mora biti veći od 3 bara ) , provjerite ispravnost injektora, MAP senzor, IAT senzor, ECT senzor , TPS senzor položaja zaklopke snage, EVAP ventil rezervoara , električnu instalaciju i konektore od motora do ECU centrale, bobinu, mehaničko stanje motora ( faza , kompresija ) , ECU centrala. Odgovor sadrži sve moguće uzroke koji mogu utjecati na otežano paljenje .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - ŠTO JE NEISPRAVNO ?

Datum objave: 15.12.2011 23:26:54
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Citroen Xsaru 1,4i 1998.g. prije mjesec dana poceli su problemi prilikom paljenja motora. Kada sam upalio motor okretaji su porasli na cca. 3000okr/min i tako je motor radio par minuta i nakon toga je bilo ok. Nakon desetak dana to se smirilo i vise se nije palio čok. Auto sam jedino mogao upaliti u dodavanje gasa a cim bi ga pustio motor bi se ugasio. Kada je motor zagrijan problema nema. Bio sam na dijagnostici u Citroenu u Tratinskoj i oni su mi rekli da je otisao motorić ler gasa i da bi trebao promijeniti svjecice. Svjecice sam mijenjao u 6mj. ove godine tako da misim da ne bi trebale biti uzrok tome. Sada sam promijenio motoric ler gasa i auto se vise ne gasi prilikom paljenja ali okretaji ponovo porastu na 3000okr/min.i to bio hladan ili topli motor. U voznji se ponasa kao da imam tempomat. Naime kada se vozim npr. u trecoj 40km/h i pustim gas auto uopce ne usporava nego odrzava tu brzinu i to na duze vrijeme a kada "on" shvati da bi trebao opustiti gas onda zacuka. Vise ne znam sto bi trebao promijeniti da se rijesi taj problem pa ako imate kakav savijet puno bi mi pomogao. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Mogu Vam nabrojiti moguće uzroke ali to ne znači da ćete na osnovu toga moći otkriti pravi uzrok i otkloniti kvar/kvarove. Moguće je da ćete nepotrebno zamijeniti ispravan dio . Pravi način otkrivanja kvara je neposredni uvid na vozilu i pojedinačno ispitivanje svih komponenata. Evo mogućih neispravnosti : mehaničko stanje motora, EVAP ventil rezervoara, propuštanje na usisnom kolektoru, ECT senzor temperature, MAP senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage, električna instalacija od motora do ECU centrale, zaklopka snage, regulator tlaka goriva, injektori, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,0 i. 16 V - KONTROLNA LAMPICA MOTORA

Datum objave: 14.12.2011 15:11:59
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu. Vlasnik sam Citroena C5 2.0i 16v iz 2002. sa prijedjenih 185.000 km. Jutros upalim auto i odvezem zenu na posao, tek postigao radnu temperaturu, vozio auto oko 15-ak minuta, gorivo mi je bilo oko 10-12 litara i razmisljam kako cu na benzinsku, kad ono iz cista mira javlja mi se antipollution fault greska. Utocio sam za nekih 150kn i odlucim ga testirati, odem na autocestu i vozim bez problema i preko 140 km/h, normalno ubrzava 3½-4 tisuce obrtaja, normalno trosi gorivo, svi instrumenti i pokazivaci rade normalno, jedino sto mi se pojavljuje antipollution fault, svijetli service i ona zuta lampica (pipa oblika). Nekoliko puta sam danas auto palio-gasio, presao nekih 100-tinjak km uz spomenutu poruku na displayu. U cemu je problem ako auto radi normalno? Trebam li nesto raditi? Molim vas za odgovor. S postovanjem, Tomislav.

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora MIL i spomenuti natpis su se upalili jer je u jednom momentu došlo do neispravnosti u sustavu ubrizgavanja ili paljenja . Najčešće su to slijedeći uzroci : loša iskra na jednoj ili više svjećica, pojedini senzori motora, lambda sonda, povećana količina goriva na jednom ili više injektora ( radi nečistoće ) , ostale netipične greške . U ovom času bih  obavio kompjutorsko  brisanje svih grešaka iz memorije računala motora , ugasio navedeu lampicu i natpis . Ukolko se nakon toga MIL lampica nebi više paliti događaj treba zanemariti. Ako se MIL lampica opet upali potrebno je svakako riješiti kvar jer isti štetno utjeće na motor a povećana je i potrošnja goriva.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,0 HDI - GASI SE , NEMA SNAGE ?

Datum objave: 14.12.2011 13:19:02
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam c5 2,0 HDI, 2001. godište. Nedavno sam zamijenio pumpu goriva u rezervoaru, jer mi je po majstorovim riječima bila otišla. Nakon toga mi se javlja problem da se u vožnji auto ugasi. Nakon nekoliko pokušaja pokretanja motora, auto se upali i može se prijeći do 4-5 km, kad auto ponovo crkne. Isti majstor mi je auto pretraživao tjedan dana i ne zna što više napraviti. Po njegovom auto radi sa 50% gasa trenutno, iako ja nisam primjećivao razliku nakon pokretanja vozila, osim što je javljao da je sustav pročišćavanja problem i nije dao preko 3000 okretaja. Hvala!

ODGOVOR:

Točan uzrok i neispravnost na Vašem vozilu je moguće otkriti detaljnim ispitivanjem pojedinih dijelov i sklopova te ispitivanjem upravljačkog sustava motora. Moguće neispravnosti su : količina goriva koju daje dobavna pumpa, začepljenje FAP filtera, zrak u sustavu goriva, filteri, senzor pedale gasa, dize, mjerač mase zraka, sustav za regulaciju tlaka turbine, turbina, tlačne cijevi turbine, senzor MAP, EGR ventil, senzor tlaka goriva, regulator količin goriva, visokotlačna pumpa, senzor položaja edale kočnice, senzor bregaste osovine, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - KOČNE PAPUČICE

Datum objave: 11.12.2011 17:15:09
Slika
PITANJE:

Poštovani g.dine Meić, ako je moguće, molim Vas da mi javite adresu nekog servisa ili trgovine u Zagrebu gdje bih za svoje vozilo Citroen Xsara (1998. godište) 1.4i mogao nabaviti, tj. kupiti MEHANIZAM ZA PODEŠAVANJE ZADNJIH PAKNI XSARA (tzv. "EKSCENTRE")!!?? Unaprijed se zahvalujem na Vašem brzom odgovoru.

ODGOVOR:

Neznam otkuda Vam podatak da Vaše vozilo ima ekscentra za podešavanje zadnjih kočnih papučica jer to ne odgovara istini . Ne postoje ekscentri nego se sustav podešava automatski . Potrebno je obaviti samo početno podešavanje a nakon toga sve radi spomenuta automatika.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 II 2,2 HDI 16V - SKUPI EGR VENTIL

Datum objave: 05.12.2011 22:14:39
Slika
PITANJE:

Citroen c5 II 2.2 hdi 16 v 2005 nemirno radi u leru. Kada radi u leru motor se zaletava te je u pitanju egr ventil. Na većim obrtajima motor radi normalno bio hladan ili topao. Kada otpojim cjevćicu što ide sa vakum pumpe na egr ventil, motor radi normalno ali dodavanjem gasa pali se naranđsta kontrolka koja govori da ima greška na motoru. Probali smo blindirati egr ali isto pali se lampica. Čistili smo egr ali isto. Na kojem principu radi taj egr i kako znam da je u pitanju baš on i dali se isplati ugrađivati polovni venti jer mi je orginal skupi preko 1100 kn a zamjenski nema. U pitanju je egr pienburg 7.22888.02

ODGOVOR:

EGR ventilom na Vašem vozilu upravlja računalo motora . Ako se EGR iskopča ili zablokira ne može se postići rezultat jer računalo prepoznaje to stanje i reducira snagu motora. Motor Vašega vozila je kompjutorski upravljan i nije predviđeno da se ugrađuju dijelovi s otpada ili nekvalitetni zamjenski dijelovi . Ispravnost EGR ventila se može provjeriti dijagnostičkim uređajem ili ugradnjom drugog ispravnog EGR ventila. EGR ventil otvara solenoid kojim u svakom momentu upravlja računalo motora . Po potrebi ga otvara u režimu stabilnog broja okretaja ali ne u fazi ubrzanja ili na ler gasu .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN AX 1,4 D - ŠTEDLJIVI MALI DIZEL

Datum objave: 05.12.2011 21:22:07
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Sidić.Molim Vas da mi odgovorite na jednu nedoumicu. Prije par dana kupio sam citroen ax 1,4 diesel u besprijekornom stanju vanjštine,unutrašnjosti i mehaničkih sklopova. Motor je potpuno suh ,radi mirno,spontano reagira na gas.Iako je star 17 godina, mislim da je u zavidnom stanju te ga želim svakako zadržati.NA nekim forumima čitam iskustva drugih vlasnika ax-a s tim agregatom u vezi pregrijavanja jer govore da je izveden iz sličnog benzinskog motora s aluminijskim blokom. Budući da nema u opremi pokazivač temperature nego samo lampicu koja se upali tek kad je temperatura već vjerovatno previsoka mislio sam dodatno radi sigurnosti ugraditi dodatni pokazivač temperature.Auto sam isprobao u stotinjak kilometara probne vožnje,potrošnja je mizerna ,maksimalna brzina mi je na auto cesti bila po pokazivaču oko 160 km na sat. Ventilator se na naplatnim postajama normalno upalio i potom ugasio.Recite mi Vaše mišljenje jer vidim po nekim pokazateljima ,testovima ,sličnim forumima takve aute sa 300 ili 400 tisuća km. Kao i uvijek cijenim Vaš savjet te Vam se unaprijed zahvaljujem na odgovoru i uloženom trudu i vremenu koje trošite.

ODGOVOR:

Motor vašega vozila je kvalitetan i uz potrebnu pažnju može dugo voziti . Naravno da na vijek trajanja utjeće redovita izmjena ulja i filtera . Uz to je bitno da se provjere i dize jer neispravna diza ispire uljni film s cilindra i tako nastaje nepopravljivo istrošenje i generalni popravak motora. Na vozilo bi trebalo ugraditi pravi pokazivač temperature motora na kojemu bi u svakom momentu mogli pratiti rad termostata i trenutnu temperaturu motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN SAXO 1,5 D - NE PALI

Datum objave: 28.11.2011 19:36:00
Slika
PITANJE:

radi se o citroenu saxo 1.5 god proiz. 2001 neće upaliti a vergla nakon nekoliko pokušaja paljena sve slabije vegla kao da je akumulator grijači motora su mjenjani prošle zime molio bih vas da mi odgovorite što je u pitanju

ODGOVOR:

Točan i jednostavan odgovor bih mogao dati nakon pregleda vašega vozila . Moguće neispravnosti su : akumulator, elektropokretač, filteri, zrak u sustavu goriva, grijači , upravljački modul grijača, dize, niski tlakovi kompresije, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja goriva, regulator količine goriva, VT pumpa . Ako treba neko dodatno objašnjenje javite se opet .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN JUMPER 2,8 HDI - MOTOR IZGUBI SNAGU

Datum objave: 28.11.2011 19:30:32
Slika
PITANJE:

poštovani, upalila mi se crvena lampica koja označava motor, treća po redu gledajuči kontrolnu tablu,lijevo dolje. auto slabije vuče. radi se o citroen jumperu 2.8hdi iz 2004g. molim vas odgovorite mi o čemu bi se moglo radit. unaprijed hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : filteri, zrak u gorivu, senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, senzor tlaka zraka, sustav za regulaciju tlaka turbine, turbina, MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor talaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature motora, senzor radilice, senzor bregaste osovine, začepljenje ispušnog sustava, mehaničko stanje motora, ECU centrala. Najprije provjerite filtere , zrak u sustavu goriva, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 HDI - TROŠI ULJE

Datum objave: 14.11.2011 13:45:34
Slika
PITANJE:

Molio bih za pomoc!Imam citröen XSARU 1.4 HDI,2003,50kw. na 1500km potrosio je 2L ulja,a nigdje ne baca van i ne dimi?! Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila mogao je potrošiti ulje na tri načina i to : kroz turbinu, kroz vodilice ventila, kroz klipne prstenove . Pregledom motora i testom propuštanja cilindara može se utvrditi na koji način motortroši ulje.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C2 1,4 HDI - ZRAK U GORIVU

Datum objave: 14.11.2011 09:30:05
Slika
PITANJE:

poštovani javljam vam se sa jednim problemom radi se o autu Citroen c2 2005 god, dizel, 1,4 hdi motor. radi se o problemu kod paljenja tri dana radi normalno pali sve ok onda jedan dan nece nikako da cuje prkopčam ga na kablove sve izverglavam al nece da upali i opet nista imam osjećaj da mu gorivo ne dolazi do motora ili je neko od crijeva nije u redu pa povlači zrak. Mjenjao sam mnoge dijelove i filter goriva i ulja i mnogo drugih djelova više neznam ni kud da ga vozim ni sta da mjenjam samo pare bacam. Molim vas da mi odgovorute na ovaj moj problem Unaprijed Vam se zahvaljujem

ODGOVOR:

Sve što ste napisali ukazuje na to da sustav goriva vuće zrak . Najčešće se to događa na plastičnim cijevima za gorivo sa zadnje strane motora . Navedene cijevi možete vidjeti tek kada demontirate plastični sklop koji se nalazi na vrhu samog motora. Tada se može i upaliti motor i vidjeti ima li zraka u navedenim cijevnim vodovima.

na vrh Povratak na vrh