Danas je: 28.07.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

CITROEN AX 1,4 D - ŠTEDLJIVI MALI DIZEL

Datum objave: 05.12.2011 21:22:07
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Sidić.Molim Vas da mi odgovorite na jednu nedoumicu. Prije par dana kupio sam citroen ax 1,4 diesel u besprijekornom stanju vanjštine,unutrašnjosti i mehaničkih sklopova. Motor je potpuno suh ,radi mirno,spontano reagira na gas.Iako je star 17 godina, mislim da je u zavidnom stanju te ga želim svakako zadržati.NA nekim forumima čitam iskustva drugih vlasnika ax-a s tim agregatom u vezi pregrijavanja jer govore da je izveden iz sličnog benzinskog motora s aluminijskim blokom. Budući da nema u opremi pokazivač temperature nego samo lampicu koja se upali tek kad je temperatura već vjerovatno previsoka mislio sam dodatno radi sigurnosti ugraditi dodatni pokazivač temperature.Auto sam isprobao u stotinjak kilometara probne vožnje,potrošnja je mizerna ,maksimalna brzina mi je na auto cesti bila po pokazivaču oko 160 km na sat. Ventilator se na naplatnim postajama normalno upalio i potom ugasio.Recite mi Vaše mišljenje jer vidim po nekim pokazateljima ,testovima ,sličnim forumima takve aute sa 300 ili 400 tisuća km. Kao i uvijek cijenim Vaš savjet te Vam se unaprijed zahvaljujem na odgovoru i uloženom trudu i vremenu koje trošite.

ODGOVOR:

Motor vašega vozila je kvalitetan i uz potrebnu pažnju može dugo voziti . Naravno da na vijek trajanja utjeće redovita izmjena ulja i filtera . Uz to je bitno da se provjere i dize jer neispravna diza ispire uljni film s cilindra i tako nastaje nepopravljivo istrošenje i generalni popravak motora. Na vozilo bi trebalo ugraditi pravi pokazivač temperature motora na kojemu bi u svakom momentu mogli pratiti rad termostata i trenutnu temperaturu motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN SAXO 1,5 D - NE PALI

Datum objave: 28.11.2011 19:36:00
Slika
PITANJE:

radi se o citroenu saxo 1.5 god proiz. 2001 neće upaliti a vergla nakon nekoliko pokušaja paljena sve slabije vegla kao da je akumulator grijači motora su mjenjani prošle zime molio bih vas da mi odgovorite što je u pitanju

ODGOVOR:

Točan i jednostavan odgovor bih mogao dati nakon pregleda vašega vozila . Moguće neispravnosti su : akumulator, elektropokretač, filteri, zrak u sustavu goriva, grijači , upravljački modul grijača, dize, niski tlakovi kompresije, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja goriva, regulator količine goriva, VT pumpa . Ako treba neko dodatno objašnjenje javite se opet .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN JUMPER 2,8 HDI - MOTOR IZGUBI SNAGU

Datum objave: 28.11.2011 19:30:32
Slika
PITANJE:

poštovani, upalila mi se crvena lampica koja označava motor, treća po redu gledajuči kontrolnu tablu,lijevo dolje. auto slabije vuče. radi se o citroen jumperu 2.8hdi iz 2004g. molim vas odgovorite mi o čemu bi se moglo radit. unaprijed hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : filteri, zrak u gorivu, senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, senzor tlaka zraka, sustav za regulaciju tlaka turbine, turbina, MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor talaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature motora, senzor radilice, senzor bregaste osovine, začepljenje ispušnog sustava, mehaničko stanje motora, ECU centrala. Najprije provjerite filtere , zrak u sustavu goriva, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 HDI - TROŠI ULJE

Datum objave: 14.11.2011 13:45:34
Slika
PITANJE:

Molio bih za pomoc!Imam citröen XSARU 1.4 HDI,2003,50kw. na 1500km potrosio je 2L ulja,a nigdje ne baca van i ne dimi?! Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila mogao je potrošiti ulje na tri načina i to : kroz turbinu, kroz vodilice ventila, kroz klipne prstenove . Pregledom motora i testom propuštanja cilindara može se utvrditi na koji način motortroši ulje.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C2 1,4 HDI - ZRAK U GORIVU

Datum objave: 14.11.2011 09:30:05
Slika
PITANJE:

poštovani javljam vam se sa jednim problemom radi se o autu Citroen c2 2005 god, dizel, 1,4 hdi motor. radi se o problemu kod paljenja tri dana radi normalno pali sve ok onda jedan dan nece nikako da cuje prkopčam ga na kablove sve izverglavam al nece da upali i opet nista imam osjećaj da mu gorivo ne dolazi do motora ili je neko od crijeva nije u redu pa povlači zrak. Mjenjao sam mnoge dijelove i filter goriva i ulja i mnogo drugih djelova više neznam ni kud da ga vozim ni sta da mjenjam samo pare bacam. Molim vas da mi odgovorute na ovaj moj problem Unaprijed Vam se zahvaljujem

ODGOVOR:

Sve što ste napisali ukazuje na to da sustav goriva vuće zrak . Najčešće se to događa na plastičnim cijevima za gorivo sa zadnje strane motora . Navedene cijevi možete vidjeti tek kada demontirate plastični sklop koji se nalazi na vrhu samog motora. Tada se može i upaliti motor i vidjeti ima li zraka u navedenim cijevnim vodovima.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 - KOČNICE

Datum objave: 09.11.2011 17:17:21
Slika
PITANJE:

poštovani, imam pitanje za vas ako možete da mi pomognete, imam citroen c3 2005godište, na tehničkom pregledu su mi rekli da mi zadnje kočnice odn. zadnja osovina nerade tj. rezultati su ispod minimuma, vozio sam u ovlašteni servis citroena gdje su mislili da je potrebno zamjeniti glavni kočioni cilindar, međutim nakon ugradnje novog dijela rezulati su isti, odn. nije ništa napravljeno pa su vratili moj stari glavni kočioni cilindar, sada sumnjaju u servo za kočnicu, ali i to je pod pretpostavkom. Napomena: prednje kočnice su dobre kao i ručna. molim za vašu stručnu pomoć i mišljenje. hvala unaprijed

ODGOVOR:

Ako je sila kočenja slaba na zadnjim kočnicama mogući uzroci su : hidraulika ( radni cilindri kočnice , glavni cilindar kočnice, regulator tlaka kočnice ( korektor kočenja ) za zadnje kotače , hidraulične cijevi kočnice ) , mehanički sustav kočnice ( kočne papućice, kočni bubnjevi ) .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 1,6 HDI - BENZIN UMJESTO DIZELA

Datum objave: 08.11.2011 09:52:19
Slika
PITANJE:

U citroen c4 sipano 3,5 lit evro benzina umesto evro dizela u rezervoaru je bilo oko 5 lit diz auto je poceo da trokira dovezao sam auto do kuce .molivas za savet sta raditi dalje i koje su posledice ...POZDRAV

ODGOVOR:

Treba napraviti slijedeće : Izvaditi benzin ( ako malo benzina ostane neće smetati ) , napuniti u rezervoar više od 35 litara goriva ( radi zaostalog benzina u rezervoaru ) , zamijeniti filter goriva, tlakom zraka ispuhati benzin iz cijevi za dovod goriva, odzračiti sustav goriva na način da dizel gorivo iz rezervoara dođe do zajedničkog sabirnika ( Common Rail ) , upaliti motor . Nakon nekoliko pokušaja paljenja motor će upaliti ali neće raditi lijepo. Stanje će se normalizirati nakon 5 do 10 sekundi . Paljenje motora i prvi period rada motora ne smije se davati gas .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN PICASSO 2,0 HDI - PREKIDANJE

Datum objave: 30.10.2011 12:27:03
Slika
PITANJE:

Imam Citroen C4 Picasso 2.0HDi, 2007g s robotiziranim 6-stupanjskim mjenjačem. Prešao 46000km. Zadnjih cca 1000 km pojavio mi se problem. Pri laganom dodavanju gasa auto jako i neugodno zacuka.Zahlikne se ko da je neko naglo oduzeo i dodao gas. To se događa kod kretanja i kasnije kod lagane vožnje u svakoj višoj brzini negdje između 1600 i 1900 okretaja. To je izuzetno neugodno kod gradske vožnje i parkiranja. Kod konstantnog laganog gasa sam ubrzava i usporava. Imam osjećaj da se problem pojačava kako se motor zagrijava. U slučaju naglijeg dodavanja gasa ti se problemi ne pojavljuju. Auto inače normalno pali, ubrzava i vozi se na otvorenoj cesti. Problemi su samo kod kretanja i polagane vožnje. Bio sam na servisu i na kompjuteru ne pokazuje nikakvu grešku

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu greška ili uzrok sigurno postoji samo istu treba znati pronaći . Servisni kompjutor pomaže samo u malom broju slučajeva . Za iznalaženje ovakvih i sličnih kvaroava osim stručnosti i upornosti koriste se i sve druge metode i načini ispitivanja koji podrazumjevaju pojedinačno ispitivanje svih komponenata ( sustav za upravljanje motorom, sustav dobave goriva, mehanički sustav ) . Moguće neispravnosti su : električna instalacija i konektori od motora do ECU centrale ( padovi napona ) , MAF senzor, VSS senzor brzine vozila, dize, EGR ventil, CKP senzor radilice, VT pumpa, prisutnost zraka u gorivu, ECT senzor temperature, filter goriva, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,6 16V - AUTOMATIC

Datum objave: 27.10.2011 17:22:51
Slika
PITANJE:

Poštovani. Imam priliku kupiti Citroen Xsaru 1.6 16V iz 2001 karavan sa automatskim mjenjačem i exclusive opremom. Ima 80000 km i servisnu knjižicu te kilometraže, te je u odličnom stanju. Zamolio bih vas ako mi možete opširnije o tom automobilo, mislim na njegovu kvalitetu, kvalitetu motora, trošenju kočnica (zanima me ima li na svim kotačima disk kočnice ili sam na prednjim), potrošnju s obzirom na automatski mjenjač te sklonost kvarovima te popravci istog. Puno bi te mi pomogli vašim savjetom pošto se nisam imao prilike susresti sa automatikom a volio bih prijeći na isti. Unaprijed hvala i srdačan pozdrav.

ODGOVOR:

Vozilo koje ste naveli je ipak staro 10 godina i radi toga treba imati u vidu buduće održavanje . Kvaliteta samog vozila i motora je zadovoljavajuća . Servisiranje i održavanje nije zahtijevno ni skupo . Uz redovno održavanje vozilo može još dugo voziti . Jedini minus je automatski mjenjač. Nije problem u kvaliteti automatskog mjenjača niti u održavanju istoga ( zamjena ulja svakih 60.000 km ili svake dvije godine ) . Potencijalna opasnost bi bila ako bi došlo do kvara automatskog mjenjača . Takvi popravci su veoma skupi a u pojedinim slučajevima i nisu mogući. Ovime Vas ne želim odvratiti od kupnje nego samo dati korisnu informaciju da se takve stvari događaju . Naravno to ne znači da će se i na spomenutom vozilu dogoditi kvar.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO XTR - ŠKRIPANJE KOČNICA

Datum objave: 27.10.2011 17:00:09
Slika
PITANJE:

Imam godinu dana star citroen berlingo xtr diesel,nakon mjesec dana vožnje poćele su mi škripati kočnice kada koćim,to me jako smeta jer se smatram prevarenim uložio sam u novi auto a ispada da imam staru kantu koja škripi,još više me uvrijedilo ponašanje servisera IVANĆIČA U SPLITU kod kojeg sam i kupio auto,servis odbija bilo kakvu reklamaciju sa obrazloženjem da je to normalno i da se nema tu šta popravljati,meni nije jasno što je tu normalno smatram se prevarenim i izigranim a u ovoj državi ne možeš ih tužiti jer to nema nikakve koristi.Stoga vas molim ako postoji ikakvo rješenje za moj problem da mi odgovorite.(P.S. Njihovo rješenje je da mi svako malo namažu koćnice nekom masti i to mi naplate svaki put 50 eura) Ante Marin

ODGOVOR:

Zvuk škripanja kočnica su visokofrekventne vibracije koje mogu pojavljivati na mnogim vozilima . Uzrok su neodgovarajuće ili nekvalitetne disk pločice . Disk pločice prve klase moraju imati antivibracionu masu na leđnoj strani . Isto tako na leđnoj površini mora biti naveden proizvođač, zemlja porjekla, broj atesta . Ako su disk pločice slabije kvalitete ( bez antivibracione mase ) često dolazi do pojave škripanja. Kvalitetno rješenje za Vas bi bilo da se ugrade disk pločice prve klase . To nužno ne moraju biti originalne već mogu biti od nekog drugog poznatog proizvođača . Ako je vozilo u garanciji zamoite servis da Vam ugrade nove disk pločice . Ako disk pločice nabavljate sami uvijek možete nabaviti disk pločice vrhunske kvalitete koje neće ni čuti.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,0 HDI - NESTAJE ANTIFRIZ ?

Datum objave: 24.10.2011 14:36:42
Slika
PITANJE:

Postovani.Vozim c5 2,0 hdi posljedni mjesec dana mi se pali upozorenje gdje pise da nedostaje rashladne tecnosti,napominjem da svaki dan vozim bar 200km i motor je u odlicnom stanju kao i temperatura motora je uvjek idealna,ali primjecujem da su crijeva od vode malo tvrda i kad otvorim poklopac posude za vodu izadze vazduh i podigne se nivo vode,ulje je uredu a i voda cista(mislim nemjesa ulje i vodu) zadnji mjesec sam primjetio da gubim vodu na 500km mozda pola litra ili 1 litar,pregledao sam sva crjeva,pumpu,i ostalo ali nemogu primjetiti da gubi vodu ,mjenjao sam i cep na posudi ali je isto .Interesujeme sta bi mogao biti uzrok.Unaprjed se zahvaljujem.

ODGOVOR:

U rashladnom sustavu je tlak od 1,3 bara i gumene cijevi moraju biti malo tvrde . Mjesta na kojima može doći do propuštanja rashladne tekućine su : sve cijevi rashladnog sustava, kućište termostata, pumpa za vodu, hladnjak, radijator grijača, pojedina brtvila motora, ventil grijača. Propuštanje se ne mora vidjeti kao mokar trag tekućine jer na vrućim dijelovima motora tekućina odmah isparava. Stručnim pregledom vozila može se pronaći mjesto propuštanja.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BX 1,9 i. - NE PALI NA BENZIN

Datum objave: 23.10.2011 09:46:45
Slika
PITANJE:

Poštovanje, gospodine Meić! Nadam se da ćete odgovoriti jer bi mi Vaš odgovor veoma značio. Naime, radi se o Citroenu BX 1.9, 1988. godina, bezin-plin. Problem je sledeći: kada odstoji duže ili preko noći, neće upaliti na benzin. Kada se spoji na plin, upali bez problema. Kasnije, kada ne stoji duže od npr. 2-3 sata, upali normalno i na benzin. Inace, odlično ide i vuče kako na plin tako i na benzin. Proverena je benzinska pumpa, injektori, pritisak koji pumpa daje...sve je to u redu. Ako mogu da Vam opisem, gorivo dodje do injektora, ali se oni ne otvore da bi auto upalio, tako su mi rekli. I sada, na desnoj strani motora postoje neka dva senzora; jedan je senzor temperature rashladne tečnosti(zamenio ga i ništa), a drugi senzor položaja radilice( sada je nagadjanje da li menjati njega, može li praviti ovakav problem). Nadam se da sam uspeo da Vam opišem kakav je problem, i da ćete imati vremena da mi odgovorite o čemu bi moglo da se radi. Unapred zahvalan, Luka!

ODGOVOR:

Kada vozilo ima ugrađeni plinski sustav , najčešći uzroci teškog paljenja su loš rad benzinskih injektora . Uzrok tome su nečistoće koje se stvaraju na ventilu injektora . Problem s emože riješiti ultrazvučnim čišćenjem injektora . Drugi česti problemi su : filteri, senzor temperature motora, aktuator za kontrolu zraka na minimumu ( motorić lera ), senzor protoka zraka, tlak goriva i količina goriva, zaklopka snage, pad napona na pojedinim konektorima i električnim vodovima, mehaničko stanje motora ( propuštanje na usisnoj grani, kompresija, faza motora ), dotrajao akumulator , loše stanje elektropokretača. Pojedine dijelove ne mijenjajte na osnovu pretpostavki nego na osnovu ispitivanja i utvrđivanja njihove neispravnosti.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 1,6 i. - VUČE U STRANU

Datum objave: 20.10.2011 10:35:22
Slika
PITANJE:

Poštovani! Javljam Vam se po drugi put u vezi istog problema. Na citroen xsari picasso (2002. godina, prešao 78.000, benzinac 16i, ABS) koji je vukao ulijevo, promijenio sam krajnike spona jer su kotači imali lufta i trap je lupkao. Sada se sve učvrstilo, više nema lufta, trap ne lupka, ali ponovnim odlaskom na optiku nisam riješio problem. Auto i dalje, nešto manje, vuče u lijevo kad se pusti volan i to prvih desetak metara drži ravno, a onda se sam zakrene malo u lijevo i tako ostane, pa vozilo krene tim smjerom. Napominjem da pri kočenju auto drži ravnu crtu (nema zanošenja), ABS također uredno radi. Također mi se čini da volan ulijevo nekako lakše zaokreće, nego u desno gdje je tvrđi. Mehaničar kod kojega sam mijenjao krajnike kaže da on više ne vidi nepravilnosti u ovjesu, da je to kod nekih citroena normalna pojava, te da je stvar možda u gumama, a u ovlašteni servis ne želim jer dijelim mišljenje većine korisnika vašeg portala koji su vam se javljali, da su loši, nestručni i skupi. Vi ste daleko, pa... Što bi po opisanim simptomima moglo biti u pitanju? Srdačan pozdrav!

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : gume, felge, kočnice, pojedini dijelovi ovjesa, servo volan, razlika u međusobnim udaljenostima uzdužnih i dijagonalnih kota na podvozju vozila ( pomak kotača prema natrag ili u stranu ) .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,2 HDI - CURI ULJE PO MOTORU

Datum objave: 11.10.2011 22:49:18
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu,posjedujem citroen C5 2,2 HDI iz 2002. Prilikom redovnog servisa primjetio sam da je prednja strana motora skroz masna.Majstor mi rece da je to najvjerivatnije EGR ventil. Na instrument tabli ne izbacuje nikakvu gresku,i auto radi normalno. Postoji li mogucnost ciscenja,reparacije ili potpunog izbacivanja tog ventila? Zamjena je,pretpostavljam,skupa. HVALA

ODGOVOR:

Na EGR ventilu nema ulja , isti otvara i zatvara prolaz za ispušne plinove . Masni dio motore treba oprati i nakon toga vidjeti na kojem mjestu nastaje propuštanje ulja . Najčešći uzrok je brtva poklopca ventila ili neki semering .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN SAXO 1,4 i. - GASI SE DOK NIE ZAGRIJAN

Datum objave: 11.10.2011 17:16:54
Slika
PITANJE:

Poštovani, Vlasnik sam citroen saxo 97 god 1.4i Imam problem koji mi još ni jedan majstor nije mogao odgonetnuti SIMPTOMI: Događa se samo kad je auto hladan, upalim ga, pustim da radi par sekundi i pritom se ponaša kao da će se ugasiti, nakon što taknem papučicu gasa auto se ugasi. Nakon sto auto krene, zagrije se i dalje nema problema, sve do sljedećeg puta kada se auto ohladi na 2 do 3 sata i pri prvom paljenju se sve isto ponavlja Unaprijed se zahvaljujem na Vašem odgovoru! S poštovanjem

ODGOVOR:

Mogućih neispravnosti može biti više a to su uglavnom pojedine komponente sustava ubrizgavanja goriva ( senzori, aktuatori, davači impulsa, električna instalacija i konektori, tlak goriva, zaklopka snage ) , mehanički uzroci .  Kod ovih vozila imao sam više puta slučaj da je uzrok upravljačko računalo motora ECU .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 1,6 i. - VOZILO VUČE U LIJEVO

Datum objave: 11.10.2011 15:04:44
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam citroen xsara picasso benzinac 1,6 iz 2002. god., prešao 78.000 km. U zadnje vrijeme u vožnji vuče u lijevo. Odvodim je na optiku, ali tamo mi kažu da oba prednja kotača imaju lufta. I sam sam se uvjerio: kad ih se rukama obuhvati, pa prodrma, čak i kad nisu na dizalici, lupkaju, odnosno nisu kompaktni već imaju malo lufta. Još i prije sam osjetio laganoj vožnji klomparanje, kao da je nešto raskimano u trapu. Poslali su me kod mehaničara da riješim taj problem, pa da onda dođem na optiku. Što bi moglo biti u pitanju i koliko bi mogao biti trošak popravka? Pozdrav!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : krajnici spona, spone volana, selen blokovi ovjesa, kugle ovjesa, aksijalni ležajevi amortizera, vertikalne spone ovjesa, blokovi balans štange, hvatišta ovjesa. Cijenu pojedinih dijelova i cijenu rada će Vam reći Vaš servis nakon što pregleda Vaše vozilo .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN SAXO 1,4 VTS - MIRIS PO PALJEVINI

Datum objave: 09.10.2011 20:54:41
Slika
PITANJE:

Pozdrav i sve pohvale na vasem trudu da nam odgovorite na pitanja koja nas zanimaju u vezi nasih auta, a moje pitanje glasi; vozeći se u mom Saxo-u 1.4 VTS u zadnja tri dana osjetim u autu miris topljenja plastike ili kao da ulje gori vjerovatno kroz ventilacione otvore, početnik sam pa se bas dobro nerazumijem u rad automobila, podizao sam haubu i gledao da ulje negdje ne pusta, ali nisam mogao da vidim, ali se osjeti miris kao da ulje gori ili se plastika topi na vrućini, jos da napomenem da lampica od dijagnostike stalno gori.Ne znam sta da vise kazem nego jos jednom hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Razlog za neugodan miris sigurno postoji . Najčešći razlog je propuštanje ulja iz motora ili mjenjača koje pada na vrući ispušni sustav i zato se osjeti miris po paljevini . Vozilo treba pregledati na servisnoj dizalici jer će se tada vidjeti točno gdje nastaje propuštanje ulja. Ako svijetli kontrolna lampica motora svakako napravite dijagnostiku motora . Moguće neispravnosti su : elektronski sustva ubrizgavanja goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora, lambda sonda , katalizator .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN SXSO 1,5 D - ZABRINJAVAJUĆE LUPANJE

Datum objave: 04.10.2011 13:56:51
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim saxo 1,5 D, 150000 km i prilično sam zadovoljan sa njime osim problema koji mi se javlja unazad godinu dana. Naime prilikom skretanja u početku u desnu stranu pa zatim i na lijevu javlja se zvuk poput lupanja i lomljenja. Pri manjim brzinama je izraženiji i grublji dok pri većima nešto učestaliji i tiši. Odlaskom kod mehaničara i pregleda vozila ustanovljeno je da je otišla poluosovina koja dolazi u kompletu sa homokinetičkim zglobom, te su obje strane promijenjene. No nažalost i nakon ugradnje novih dijelova događa se ista stvar te sada i prilikom ubrzavanja na autocesti (brzina cca 120 km/h) čuje se lupanje koje se prenosi na karoseriju i čak je osjetim na papučici gasa. Ponovnim odlaskom na pregled i mojim savjetom za pregled nosača motora rečeno mi je da je na autu sve ispravno te sam nezadovoljan potražio savjet kod drugog mehaničara koji mi je dao sličan odgovor. Molim Vas za savjet što i kako dalje jer sumnjam u sigurnost vozila. Hvala

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu uzrok mogu biti poluosovine i homokinetički zglobovi . Uz to bih još spomenuo kao moguće uzroke diferencijal, satelit kutiju, transmisiju mjenjača , neke netipične greške . Vaše vozilo bih rado pogledao i ispitao i to besplatno . Nije mi jasno da točan uzrok nisu mgli utvrditi stručnjaci iz dva servisa.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,0 i. - SA ZAKAŠNJENJEM REAGIRA NA GAS

Datum objave: 01.10.2011 15:31:39
Slika
PITANJE:

Pozdrav i hvala unaprijed.Citroen C5/2SX 2.0 I BVA 2005(automatik)173000 km.Od 20000 km.S zakašnjenjem reagira na gas.Kad stoim u mjestu i želim krenuti stisnem gas a motor radi u leru par sek.pa tek onda primi gas ali tad jako jer sam pedalu stisnuo više nego je potrebno.Da Vas ne zamaram šta su mi sve predlagali u ovlaštenom servisu.U njih nemam povjerenja i imam loše mišljenje o njima.Nebi mi bilo teško doći ni do Vas ako je ovako teško zakljućit u čemu se krije pr.Hvala još jedanput.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : CKP senzor bregaste osovine, RPM senzor, injektori, tlak goriva, MAP senzor, IAT senzor, senzor kisika, električna instalacija motora, ECU centrala, ostale neuobičajene greške. Ako želite da se bavim Vašim vozilom možete se javiti i telefonom .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLIGO 2,0 HDI - SKIDAO INSTRUMENT PLOČU

Datum objave: 30.09.2011 19:53:19
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem s autom Citroen Berlingo 2.0 HDI 2003. g. Naime nakon što sam skinuo "Instrument tablu" kako bi očistio prljavštinu, koja je ušla u istu iza njenog stakla, nakon ponovne montaže nastao je sljedeći problem. Prilikom davanja kontakta ili paljenja auta kazaljka koja pokazuje razinu goriva krene nekontrolirano lupkat 3-4 puta prema dole do kud stigne(Kao da nema graničnika, nema fizički vidljivog ali ostale kazaljke ne idu dalje od određene razine prema dole) i tek onda se podigne pokazujuči razinu goriva, no ista je netočna. "Tankao sam" auto full rezervar, ali kazaljka nakon lupkanja pokazuje razinu goriva previše iznad one normalne granice do kuda bi trebalo pokazivat. (Normalna razina je malo iznad zadnje crtice s oznakom F(Full)). Zahvaljujem unaprijed na odgovoru, lijep pozdrav!

ODGOVOR:

Mogući uzroci nekontroliranog rada kazaljke pokazivača goriva su ; loš kontakt i veliki prelazni otopr na nekom od pinova konektora instrument ploče, puknuće hladnog lema  na instrument ploči, neispravnost komande pokazivača goriva u rezervoaru, niski napon akumulatora, pad napona u električnoj instalaciji. Za početak provjerite konektore instrument ploče.

na vrh Povratak na vrh