Danas je: 24.06.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FIAT PANDA - NAKNADNA UGRADNJA SERVO VOLANA

Datum objave: 17.06.2011 17:20:01
Slika
PITANJE:

Postovani Gospodine Meicu , u vise navrata dobijao sam od Vas izuzetno kvalitetne i strucne savete, te Vam se opet javljam. Naime od skora posedujem FIAT PANDU 2004 god. [novi model] Sa automobilom sam u principu zadovoljan,ali imam jednu nedoumicu. Vozilo nema ugradjen servo upravljac. Na instrument tabli postoji prdvidjena lampica indikator.Potrebno je naglasiti da je auto bio VAN. Interesuje me da li je moguca naknadna ugradnja istog i koji je to obim posla ,odnosno ako je moguce sta je sve potrbno od delova. Unapred se zahvaljujem i zelim Vam mnogo uspeha u Vasem daljem radu.

ODGOVOR:

Naknadno je moguće ugraditi servo volan ali nema ekonomske opravdanosti . Potrebni dijelovi moraju biti originalni jer drugi ne postoje. Na Vaše vozilo ugrađuje se tzv. servotronic sustav . To je servo volan s elektromotorom i hidrauličkom pumpom. Uz to ide i druga osovina volana, električna instalacija i upravljačko računalo servotronic. Prijenosni omjer zubne letve je također drugačiji nago što imate sada . Radi svega navedenog vidite da to nije tako jednostavno.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,6 i.- PROBLEM S KODOM KLJUČA

Datum objave: 17.06.2011 17:12:57
Slika
PITANJE:

Poštovani Imam fiat bravu 1.6 1999g. Imam problem sa kodom kjuča.Prije dvije godine nisam ga mogla zapalit, pa mi je jedan električar otklonio kvar za par minuta, spojio ga je na nekakvo računalo, resetirao i sve je bilo u redu i rekao da se ne smijem voziti sa orginalnim kljućem koji ima kod u sebi. Uzela sam drugi ključ i nakon nekog vremena mi se to opet dogodilo. Kad su me došlepali do njega ključ je sam upalio!!! tako da tada nije ništa radio. Prije dva tjedna mi se to isto dogodilo( akomulator vergla ali ne baca iskru na svječicu, gas ne reagira)ali nakon par podušaja je sam upalio. Prije tri dana mi se to isto dogodilo ali ovaj puta ne pali. Odšlepan je kod majstora, i rekao je da treba skinuti taj kod i da me ubuduće to neće zezati.Sad kaže da to vjerovatno neće moći jer ni jedan komjuter ne prepoznaje sistem i da će to vjerojatno trebat mjenjat, cjenu nezna, a i pitanje je gdje se to može nabavit jer su kaže ti auti vrlo rijetki!? Molim Vaše mišljenje i sugestiju. S poštovanjem Vesna

ODGOVOR:

Kada se kvar s ključem više puta ponavlja to je znak stalno prisutne greške u sustavu za blokadu paljenja . Tada ne pomaže nikakvo resetiranje nego kvar treba otkriti i neispravan dio zamijeniti. Takvo rješenje se može u prvi tren činiti skupo ali je trajno i dugoročno. Ne mogu komentirati neke izjave Vašeg majstora jer vozilo nisam ni vidio . Pregledom Vašega vozila i dijagnostikom sustava za blokadu paljenja mogao bih točno utvrditi uzrok i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO 1,6 i.e. - DIGITALNA INSTRUMENT PLOČA

Datum objave: 17.06.2011 09:27:31
Slika
PITANJE:

Poštovanje svima majstorima u servisu Meić.Ovo je vrlo zanimljiva i nadasve korisna stranica, kako za majstore mehaničare,tako i za vozače-majstore-amatere. Ja imam veliki problem.Posjedujem Fiat tipo 1.6 iz 1992.U njemu je digitalna instrument ploča.Na toj instrument ploči rade jedino kontrolne lampice u donjem redu lijevo i shema-slika auta sa otvorenim vratima.Stalno mi je upaljeno kontrola na toj shemi od zadnjih svjetala,i često mi je upaljena lampica od kontrole ABS-a.Kada je ona upaljena ABS ne radi i obrnuto.Prijeđena kilometraža,brzinomjer,ekomjer,sat za vrijeme i obrtomjer ne rade mi već 2 tjedna.Majstori su ustanovljavali da na ploči fali nekakav minus,ali pošto nemaju shemu instr.ploče,ne znaju kako to popraviti.Možete li mi vi poslati shemu ili savjetovati kako doći do tog famoznog minusa,odnosno odakle krenuti u "potragu".NAPOMINJEM,sva vanjska signalizacija radi, osim što ponekad prednja svjetla smanje snagu-zbog čega!? Kako da rješim pucketanj(detonaciju)u auspuhu prilikom naglog oduzimanja gasa?Motor ima reparirani karburator. Nadalje,majstor kaže da u mom autu postoji kompjuter, ali da nema dva "džeka" na koje bi prikopčao laptop.Gdje se točno nalazi taj kompjuter? - Ispod zadnjeg sjedišta nalazi se naekakva kutija sa žicama-izvodima.Dali je i to kompjuter i za čega služi. Hvala Vam do neba i želim Vam puno sreće i uspjeha u životu i radu. Očajni vozač.

ODGOVOR:

Tvornica Fiat se nije baš proslavila s digitalnim instrument pločama. Iste traju neko vrijeme a zatim nastaje otkazivanje pojedinih prikaza i kontrolnih znakova. Ne stoji činjenica da instrument ploči nedostaje neki minus . Instrument ploča dobiva minus preko pojedinih pinova konektora koji su ukopčani na leđnoj strani instrument ploče. Nakon što provjerite ispravnost konektora instrument ploče treba razmišljajet o nabavci druge digitalne instrument ploče. Takva ploča se ne može niti u jednim servisnim uvjetima uspiješno popraviti.  Zvuk koji ste opisali kao pucketanje su detonacije u ispušnom sustavu a mogu se događati radi raznih razloga i to : loše podešeni ventili, propuštanje na ventilima, loša kompresija, greška u fazi motora, senzor radilice, digipleks paljenje, električna instalacija, upravljačko računalo motora . Vaše vozilo nema rasplinjač ( karburator ) nego ima elektronski sustav ubrizgavanja goriva kojime upravlja računalo. To isto računalo se nalazi ili ispred suvozačkog sjedala ispod zaštitne obloge ili u prostoru motora . Obzirom na činjenicu da Vaš mehaničar nije znao da na vozilu postoji SPI ( single point injection )  sustav ubrizgavanja i da ne može pronaći upravljačko računalo motora nisam optimist u pogledu otklanjanja kvarova na motoru. Za dijagnostiku motora potrebno je uz poznavanje tehnike vozila imati i odgovarajuću servisno dijagnostičku opremu . Samo servisno računalo za to neće biti dovoljno.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,4 12V - SAJLA KVAČILA

Datum objave: 13.06.2011 15:40:43
Slika
PITANJE:

postovanje,imam fiat bravo 1.4 12v i jucer mi je otisla sajla kvacila pa me zanima kako se sajla mijenja,unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Sajlu spojke nije teško promijeniti a najlakše je za shvatiti ako gledate kako je postavljena stara sajla.  Najprije odspojite sajlu sa vilice na mjenjaču, zatim u kabini sa pedale spojke . Postupak montaže je obrnutim putem . nakon ugradnje nove sajle treba smo podesiti hod pedale spojke tako da ista hvata u prvoj trećini kada se otpušta pedala.

na vrh Povratak na vrh

FIAT TEMPRA 1,6 i.e. - KOLIKA JE POTROŠNJA GORIVA

Datum objave: 13.06.2011 15:37:32
Slika
PITANJE:

postovani g.Meic ! posjedujem Fiat Tempru 1.6 ie 95 god. 66 kw 90 ks imam upit u vezi potrosnje goriva? koliko taj motor trosi po gradu posto na internetu nemogu nigdje pronaci te podatke imaju samo za kombiniranu voznju ? inace se vozim najvise po zelenom valu prosijek oko 50 kmh unaprijed hvala na odgovoru i postovanje!

ODGOVOR:

Potrošnja goriva po garadu nije mjerodavna i može biti od 9 do 12 l/100 . Potrošnja na otvorenom je oko 7 l/100 . Ako sumnjate u povećanu potrošnju goriva potrebno je napraviti provjeru mehaničkog sustava motora, kontrolu sustava elektronskog ubrizgavanja, kontrolu sustava za stvaranje iskre na svjećicama. Takvo ispitivanje često radimo.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - PREGLEDATI AKUMULATOR, KONTAKT BRAVU ...

Datum objave: 12.06.2011 13:12:08
Slika
PITANJE:

Pozdrav.Imam fiat punto 1.2 8V 2007god. prešao 40000km. Danas sam ga vozila i bilo je sve ok,nakon sata stanke ponovo sam isla vozit,ali ništa. Ništa na komandnoj ploči nije gorilo,kazaljke se ne dižu,,radio neradi,,ništa-mrtvo.Okrečem ključem zasvitli ploča,oko baterije se ćuje neki neprekidajući zvuk,na ploći gori lampica baterije,ali nedaje nikakav kontakt. Pokrenuli smo ga na guranje. Molim ako mi možete odgovoriti u čemu je problem? unaprijed HVALA

ODGOVOR:

Ako na instrument ploči nisu svijetlile kontrolne lampice i ako niste mogli upaliti motor na uobičajeni način , najprije terba pregledati kleme akumulatora i sam akumulator. Ako je akumulator ispravan kontrolira se kontakt brava i elektropokretač. Pregledajte navedeno , javite što je bilo .

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,6 i - REAR INDICATOR FAILURE

Datum objave: 12.06.2011 00:19:21
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim fiat stilo 1.6 2002.godina. nedavno mi se počela paliti lampica rear indicator failure. kad stisnem kočnicu, kad upalim svjetla, kad upalim lijevi ili desni žmigavac pojavi alarm žarulje s navedenom porukom. Molim odgovor, s poštovanjem Damir

ODGOVOR:

Naveden natpis se pali kada je neispravna neka od žarulja , kada postoji razlika u naponu u pojedinim električnim vodovima, kada postoji pad napona na nekom od konektora ili kontakata. Uzrok se može otkriti kontrolom pojedinih kontakata i mjerenjem napona u električnim vodovima.

na vrh Povratak na vrh

FIAT MAREA 1,6 i.- DA LI JE KUPLUNG UZROK ?

Datum objave: 10.06.2011 23:07:33
Slika
PITANJE:

Fiat marea 1,6 godina 1998.prešao sam 90 000 kmh.kad hoću u brzinu mjenjać neće u prvu.preparkirao sam ga sa drugom pa sad hoće i u prvu.mislim da je kuplung set . što vi mislite što bi moglo biti uzrok.

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : mehanizam za šaltanje brzina od mjenjača do komande u kabini, mehanizam u samom mjenjaču, set spojke . Ako ste u dilemi možemo Vam pregledati vozilo i reći što je uzrok . Pregled je za Vas besplatan.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 75 SX - SAM TURIRA

Datum objave: 08.06.2011 16:19:29
Slika
PITANJE:

Fiat Punto 75 Sx 95 godina, kada se motor zagrije počne zaletavanje (kao turiranje),u čemu je problem?

ODGOVOR:

Točan i jednostavan odgovor bih znao nakon neposrednog uvida na vozilu . Ovoga časa mogu dati samo opširniji odgovor da su moguće greške : regulator tlaka goriva, filteri, injektori ECT senzor, potenciometar gasa ( leptirasti ventil ) , MAP senzor, ECT senzor, propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalacija od motora do ECU centrale.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i - PALI SE LAMPICA UBRIZGAVANJA GORIVA

Datum objave: 07.06.2011 23:34:21
Slika
PITANJE:

Punto 1.2 8v 2002g.pali mi se lampica za ubrizgavanje goriva,svijetli koji dan pa se gasi pa ponovo.Vozilo ne gubi snagu,i ne troši više goriva. Vozilo ima 77000 km.Slini ulje na glavi motora.Na vozilu je več treća centrala za ubrizgavanje goriva,ali imam iskustva pa znam kako radi kad ode centrala(na tri cilindra).Ne forsiram vozilo,i prvi sam vlasnik.

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora se pali kada postoje neispravnosti  u sustvu ubrizgavanja goriva, u sustavu za stvaranje iskre na svjećicama, u mehaničkom sustavu motora.  U većini slučajeva neispravno je : kablovi, svjećice, bobina, lambda sonda, regulator tlaka goriva, injektor, ECT senzor, MAP senzor, potenciometar gasa, mehaničko stanje motora . Za Vas bi točan odgovor mogao dati tek nakon ispitivanja pojedinih komponenata na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - KAKO OTKRITI DA LI JE U REDU

Datum objave: 04.06.2011 17:29:23
Slika
PITANJE:

postovanje zelim kupiti fiat punto 1.2 benzin 2000godiste ne razumijem se u auta pa me zanima vase misljenje kakav je to auto vrline i mane. interesuje me gdje se nalazi br.sasije i da li se moze i kako odkriti da li je auto uredu mislim papiri i da nije ukradeno. unapred hvala

ODGOVOR:

Vozilo i motor su solidne kvalitete i uz redovito servisiranje može dugo trajati. Ipak prije nago kupite vozilo obavite stručni pregled motora i vozila u cjelini. Broj šasije se nalazi na veznom limu odmah kod hladnjaka. Odmah se može vidjeti čim se otvori prednja hauba. Ispravnost dokumentacije vozila i vlasništva vozila treba provjeriti na policiji.

na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO 1,4 i.e - POPRAVAK SKUPLJI OD VOZILA ?

Datum objave: 04.06.2011 16:58:36
Slika
PITANJE:

Poštovani molim vas da mi pomognete,imam fiat tipo 1.4 ie.91 god. i sam mi pojačava i smanjuje gas,vidin na đirometru da je dikod 1200 a dikod i do 2000,cin ga upalin bude 1200 i zato mi trosi u prosjeku oko 15 litara vodila san ga kod mestra i nesto je tu minjato ali opet on sam to dize i spusta u voznji,i vodu moran livat svaki dan litru skoro a nigdi se ne vidi mokro na motoru,sad mi spominju nekakve popravke od 2000-3000 kn a auto vridi malo vise jeli mi se to isplati,sta bi mi vi savjetovali.molim vas pomoć.hvala

ODGOVOR:

Kada je tehničko  stanje vozila jako loše u pojedinim slučajevima popravak je skuplji od stvarne cijene vozila . Nabrojili ste nekoliko krupnih kvarova i radi toga predlažem da vam stručna osoba servisa pregleda vozilo , da utvrdi što je sve neispravno i nakon toga da napravi troškovnik za popravak . Nakon toga Vi ćete moći lako donijeti odluku da li popravljati vozilo ili ne. Uzmite u obzir sadašnje stanje Vašega vozila i cijenu kvalitetnog  popravka a ne bilo kakvog popravka. To sve usporedite s cijenom vozila koje trebate nabaviti .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 55 - NEĆE VIŠE UPALITI

Datum objave: 03.06.2011 20:52:04
Slika
PITANJE:

Imam punta 55 godina 1995...dugo mi je stao nekih 6mjeseci ne registriran,kad smo ga uspjeli upalit,poceo je zacugavat...od tad je proslo 5 mjeseci i poceo je zacugavat sve vise..kad dodam gas kao da mi gas propadne kao da ne povuce gorivo i onda odjednom nastavi..tako je jedno jutro dok sam ga vozila,bila sam na skretanju i kad sam nastavila ravnicom prebacila ga u trecu on se ugasio i to je to,daje kontakt al ga nemogu upalit,kljuć je stalno prikazan na ploci..odnijela sam kompjutor iz auta na dijagnostiku i on je uredu..kljuc je isto uredu..kazu da nije problem u tome..recite mi svoje misljenje jer sam zvala mehanicare svi bi da dodem a kak da dodem sa autom kad nece upalit,novaca nemam da ga odveze netko..ja pretpostavljam da je pumpa a sad neznam...

ODGOVOR:

Poštovana , žao mi je što niste u mogućnosti obaviti popravak svoga vozila u najkvalitetnijem servisu.  Ovom prilikom mogu jedino komentirati tehničke probleme na vozilu i navesti moguće neispravnosti  a one su : nečist filter goriva, niski tlak goriva, neispravni pojedini senzori motora , izostanak iskre na svjećicama, električna instalacija i konektori, upravljačka centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO 1,4 i.e - TROŠI 15 LITARA

Datum objave: 02.06.2011 18:35:56
Slika
PITANJE:

fiat tipo 1.4 ie 91 godina ,potrošnja je povečana do 15 litara ,minimum ler gasa je od 1200 do 1800 okretaja a ponekad varira sam od 600 pa do 2500 okretaja ,dnevno izgubi do litru vode iz hladnjaka a na motoru se ne vidi di gubi vodu.hvala

ODGOVOR:

Napravite slijedeće tako da najprije otklonite nestajanje rashladne tekućine a to može biti na hladnjaku, pojedinim cijevima, brtvama, pumpi za vodu, ventilu grijača, radijatoru grijača. Nakon toga provjerite da li je motor mehanički ispravan ( podešenost ventila, faza motora, kompresija ) . Nakon toga po potrebi ispitajte sve dijeove sustava goriva i to : potenciometar gasa, ECT senzor, injektor, filtere, MAP senzor, mjerač mase zraka, lambda sondu, sustav paljenja , električnu instalaciju , ECU centralu. Kao što vidite ima toga puno ali to je jedini način kako sigurno doći do rezultata.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,4 12V - U LERU PRVI KLIP NE RADI

Datum objave: 01.06.2011 20:43:14
Slika
PITANJE:

Poštovani molim vas za pomoć vozim fiat brava 1.4 95 godište imam problem(kvar) koji ovdašnji lokalni majstori ne mogu ili ne znaju popravit pa ćak ni u fiatovom servisu u Osijeku.Auto u leru radi na tri klipa(prvi klip ne radi)i neznam kako da objasnim kao da prducka na auspuh sori na izrazu, a kad ga vozim(kad su obrtaji iznad 2.5 proradi) radi normalno mislim ne trokira i vuće normalno.Svjećice nove ,kablovi ok, kompresija solidna, ta svjećica koja ne radi dobija gorivo kad je skinem vidi se da je mokra.Stoga vas molim da mi odgovorite na ovu poruku i kažete što bi moglo biti u kvaru ...Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.pozdrav iz Baranje

ODGOVOR:

Prema svim detaljima i opisu uzrok je mehanički . Moguće neispravnosti su : propuštanje na usisnom ventilu, ulazak neznatne količine rashladne tekućine u cilindar i radi toga svjećica ne pali smjesu benzina i zraka jer jedna kap rashladne tekućine može poremetiti i onemogučiti paljenje smjese na leru.  U svom servisu bih mogao obaviti dijagnostiku Vašeg vozila i otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

FIAT MAREA 1,9 JTD - GDJE JE BROJ MOTORA?

Datum objave: 01.06.2011 19:00:01
Slika
PITANJE:

kupio sam Fiat marea,1.9 JTD. 105 konja. zanima me kolika je njena normalna potrosnja goriva,gratske voznje??jer se meni cini da trosi 9 litara. jeli to normalno?? i zanima me gdje se nalazi broj motora,da mi malo detaljnije objasnite,jer ga nemogu pronaci...unaprijed hvala...pozz

ODGOVOR:

Potrošnja goriva po gradu može biti i veća od navedene ako vozite vrlo polako s čestim stajanjima. Potrošnja na otvorenoj cesti uz umjerenu vožnju je oko 6,5 l/100 . Drugi faktori koji utjeću na potrošnju su ispravnost motora, filteri, ispravnost kočnog sustava, veličina guma, način vožnje. Po potrebi napravite servis vozila . Broj motora se nalazi na samom bloku motora s lijeve strane na brzšenoj površini . Nije ga lako pronaći jer navedeno mjesto zna biti oksidirano pa se oznaka ne vidi.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,4 12V - PREGLEDATI VOZILO PRIJE KUPNJE

Datum objave: 31.05.2011 18:19:47
Slika
PITANJE:

Poštovani gos.Meić,prvo hvala na odgovoru od neki dan. Super ste čovjek i takvih se malo nađe u današnje vrijeme da nekome nesebično pomažete!! Odlučila sam kupiti FIAT BRAVA 1,4 12V 1996 GOD.pa me interesira dali znate koliko bih on ako je ok mogao trošiti gradske vožnje a koliko na otvorenom? HVALA I POZDRAV. Marijana

ODGOVOR:

Ako je motor u dobrom stanju , ako je ispravan sustav ubrizgavanja i paljenja , ako ni jedna kočnica ne blokira ako su gume ispravno napumpane , ne bih dalje . Ipak moram spomenuti i način vožnje . Potrošnja u gardu može biti od 8 do 9 l/100 . na otvorenom je  oko 6,8 l/100 uz pažljivu vožnju. Nakon što pregledate vozilo prije kupnje , važno je obaviti servis vozila nakon toga.Uskoro krećemo sa akcijom "PREGLED VOZILA PRIJE KUPNJE"

 

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,9 JTD - JAČINA STRUJE OVISI O KOLIČINI GORIVA

Datum objave: 24.05.2011 18:53:59
Slika
PITANJE:

pozdrav!! vozim fiat bravo 1.9jtd 105 iz 99godine. imam problema sto auto nece upaliti. stavio sam novu pumpu sa kucistem u spremnik goriva, nova visoko-tlacna pumpa i novi el. magnetsku diznu sto dolazi na zadnju stranu tlacne pumpe. zanima me samo koliki napon struje centrala(kompjuter) salje na tu el. magnetsku diznu??? hvala unaprijed

ODGOVOR:

Napon je 12 V ali se mijenja jačina struje ovisno o količini goriva koju daje pumpa.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - ZAMUTILA SE PREDNJA PLASTIKA FARA

Datum objave: 23.05.2011 15:22:36
Slika
PITANJE:

na tehničkom su mi rekli da treba polirati ili zamjeniti farove (zamutila se prednja plastika fara) za punto II 2002 god. Da li se može promjeniti samo prednja plastika i kolika je cijena za oba fara?

ODGOVOR:

Na ovaj tip vozila ugrađuje se više vrsta farova ( far s dvije žarulje , far s tri žarulje , far s žaruljama H1, far sa žaruljama H7 ) . Ovisno o tipu i vrsti farova cijena je od 480,. kn do 1.400,- kn . Vaši farovi se mogu i polirati , trebam vidjeti u kakvom stanju je unutrašnjost farova. Najbolje je da dođete do nas kako bi odmah mogli vidjeti sve detalje i kako bi mogli predložiti za Vas najbolje rješenje.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO - KUPNJA POLOVNOG VOZILA

Datum objave: 23.05.2011 18:28:18
Slika
PITANJE:

Poštovani, kupila bih auto FIAT BRAVA od 1996 god.do 1999.god. pa me interesira kakvi su to auti,dali se kvare puno,koolika im je potrošnja,za benzince i koji tip bi mi vi preporučili,1.6 ili 1.4 ili koji još ima.Imam 10.000kn za to planiram kupiti. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Odmah na početku moram reči da nije toliko bitno koji motor ćete izabrati  1,4 ili 1,6 . Ne bih želio da kupite vozilo čiji će popravak odmah biti skuplji od samog vozila što se često događa u praksi. Zato oprez kada kupujete vozilo za tako malu cijenu !!!  Što i kako izabrati ??? Prvi korak je da odaberete vozilo koje Vam po Vašim kriterijima izgleda dobro. Drugi korak je stručni pregled motora, mjenjača i vozila u cjelini. Često radimo ovakve preglede i znam što govorim. Bilo bi mi jako žao da kupite problematično vozilo kojega ćete odmah morati popravljati. Iz tog razloga možemo za Vas obaviti kompletan pregled vozila kao bi izbjegli neugodna iznenađenja. Cijena pregleda vozila bi za Vas bila simbolična .

na vrh Povratak na vrh