Danas je: 22.05.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FORD MONDEO 2,0 TDCI- KVAČILO LUPKA?

Datum objave: 02.08.2011 17:18:32
Slika
PITANJE:

poštovani, vozim ford mondeo 2.0 tdci 2003g. imam problem sa kvačilom konstantno lupka kad, mislim da je problem u zamašnjaku, zanima me šta je još potrebno promjeniti kad se mjenja zamašnjak i koliko otprilike sve to košta. unaprijed hvala..

ODGOVOR:

Točan uzrok što lupa mogu reći nakon neposrednog uvida na vozilu. Ako to ne uspijete riješiti javite se iza 22.08.20011. kada se vraćamo s G.O. Uz zamašnjak se po potrebi mijenja i set spojke ( ako je potrebno ) . Cijenu zamašnjaka možete saznati u svakom boljem dućanu autodijelova kada navedete broj šasije vozila.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 i. - KATALIZATOR I LAMBDA SONDA

Datum objave: 01.08.2011 21:35:35
Slika
PITANJE:

Hvala vam na prijasnjem odgovoru,pomogli ste mi i otkloni sam manji kvar na ventilu.Imam jos jedno pitanje naravno ako ste u mogucnosti da odgovorite.DA li lambda sonda ima funkciju ako nema katalizatora tj.skinut je sa vozila,posto cest uzrok lose vuce bude raspadnut katalizator,i zato je skinut prije nekih godinu dana.Unaprijed zahvalan u pitanju je ford mondeo 1998, 85 kw 1.8 benzin-plin sekvent.

ODGOVOR:

Lambda sonda može raditi i kada nema katalizatora . Međutim ista puno bolje radi kada katalizator nije skinut . Katalizator ima povratno djelovanje na lambda sondu radi kojega ona bolje radi .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,3 i.- NA MAHOVE BACA CRNI DIM

Datum objave: 01.08.2011 21:42:15
Slika
PITANJE:

imam ford escort 1.3i 1997god.kod mijenjanja brzine često se događa da par sekundi neće primiti gas,zatim pri konstantnoj brzini jednostovno poćne trzati i gubiti snagu pri cemu na mahove baca crni dim.Inaće motor dobro dobro pali i mirno radi u leru a ovi problemi se dešavaju povremeno ponekad ih nema po dva tri dana.Ako me ovi problemi prate na dužoj relaciji onda mi troši dosta ulja,a ako ih nema onda ne troši ulje.

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : mehanički , hidraulični , električni.  Točan i jednoznačan odgovor mogu dati nakon pregleda i dijagnostike motora. Moguće neispravnosti su : faza, kompresija, propuštanje usisnog kolektora, filteri, tlak goriva, injektori, ECT senzor, mjerač mase zraka, MAP senzor, senzor položaja leptirastog ventila, senzor bregaste osovine, električna instalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - ČIJA JE GREŠKA?

Datum objave: 28.07.2011 22:14:26
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem sa Ford Mondeom 2.0 TDCi. Radjen mi je servis pumpe visokog pritiska i zamjena ulja. Sada se (dok je vozilo još kod majstora) pojavio novi problem jer je, citiram "došlo do iskakanja klackalica iz ležišta i oštećenja poklopca bregaste osovine, tj navoja koji drže te klackalice". Objašnjenje majstora jeste da je filter ulja bio gust, te da se nije stvarao dovoljan pritisak, te je usled toga lanac bio dosta labav i prouzrokovao ovaj kvar. Želio bih čuti Vaše stručno mišljenje, da li je do takvog kvara moglo doći zbog filtera ili neke druge (njihove) greške. Srdačan pozdrav i hvala!

ODGOVOR:

Na motoru se mogu dogoditi nevjerovatne greške, istrošenja , kvarovi . Neposrednim uvidom i vještaćenjem pojedinih oštećenih dijelova može se doći do spoznaje kako i zašto je to nastalo. Osim Vašeg opisa i izjave Vašeg servisera, nemem nikakvih relevantnih činjenica na osnovu kojih bih dao svoje mišljenje. S moje strane bi bilo neozbiljno davati bilo kave kvalifikacije bez neposrednog uvida .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 16V - KONTAKT BRAVA ILI ......

Datum objave: 27.07.2011 16:39:19
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic;; javljam vam se povodom problema na mom Fordu Eskortu 16 16V Zetec 1997 godiste .Auto mehanicar sam po struci dug niz godina i po prvi put ne uspijevam da napravim nesto ;;; problem je sto ponekad kada stavim kljuc u bravu nema kontakta ili ima a i kada ima okretajem kljuca nema znakova da auto upali;; posle nekih nekoliko minuta ponovim operaciju i auto upali ;; a nekada ne ;; primjetio sam da ako pomognem svoj akumulator sa kablovima da auto odma upali,,,,bez problema ;; promijenio sam akumulator ali opet isto;; nekada pali a nekada ne ;; sve sam pregledao sve je kao korektno hocu reci ispravno,, ali enigma ostaje,,,, ima kontakt ali nece ni da pokrene motor;;;; a nekada je sve kao da nikad i nije postojao kvar;;; unaprijed zahvalan na vasem odgovoru;; ps;;; kljuc u bravi kontakt je tu okrenete kljuc ali se nista ne desava ;;;;;

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogu navesti moguće neispravnosti a to su : akumulator ( kapacitet mu mora biti iznad 60% ) , elektropokretač ( potreban servis radi lošeg stanja ) , električna instalacija od alternatora do akumulatora, loš spoj s masom ( veliki pad napona ) , kontakt brava ( najčešće električni dio kontakt brave ). Eto sada imate mogućnost da ispitate jedno po jedno i tako ćete otkriti uzrok.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - NEKOLIKO KVAROVA

Datum objave: 27.07.2011 16:24:55
Slika
PITANJE:

Vozim auto FORD MONDEO karavan 2.0 TDCI 96KW 2003.god .Problem koji se u početku tek naslućivao i primećivao na putu do mora svakih 15-20 min sada je posle 2-3 odlaska u FORDov servis prerastao u problem koji praktično onemogućava normalnu vožnju van grada u 4 i 5 brzini. U početku nije bio ni primetni gubitak snage koji se sad oseća prilikom snažnijeg ubrzanja,uključene klime ili penjanja na planinu koja je ranije bila moguca sa 5. brzinom sa punim kolima na 2000 obrtaja a sada traži prebacivanje u 4. brzinu. Problem se ne primećuje u gradskoj vožnji već pri vožnji na otvorenom kada motor dostigne radnu temperaturu prilikom konstantne brzine u 4 ili 5 brzini oko 2000 obrtaja (1800-2300) kada vozilo počne da štuca pa proguta i nastavi kad oduzmem i dodam gas. To trzanje deluje kao da se kompresor klime na sekund uključi,neki jak potrošač ali je primećen i bez klime.Ponekad i dodavanjem gasa ventilacija pojačava. Vozilo je ranije ponekad trzalo a sada skoro svaki put kada se vozi normalno. Potrošnja nije testirana možda malo povećana a subjektivno primećujem malo crni dim koji nije ranije bio. U leru i dalje radi relativno mirno i dobro pali i motor ne troši ulje . Primećeno je prilikom ubrzanja ali ne svaki put ali sve češće zvuk iz motorskog prostora nalik propeleru,šuštanju ili turbini koja je sve glasnija sa povećanjem broja obrtaja čak i gradskoj vožnji prilikom naglog ubrzanja. Dijagnostika na računaru u Ford servisu ne daje nijednu grešku 2-3 puta a prilikom vožnje ovlašćenog servisera i praćenja temperature goriva nije primećena greška. Čišćenje EGR ventila nije poboljšalo situaciju već možda se i češće dešava. Da li je problem primećen ranije kod ovih motora? Iz servisa FORD tvrde da imaju slične prijave zbog lošeg goriva koje može biti uzrok problema. Šta činiti, koje gorivo sipati i da li će da prestane ili je ovo gorivo napravilo neki defekt? Da li je jednostavno rešenje (neko crevo,gumica ,duhtung,senzor,....) ili neke složenije variante tipa turbina,kompresija... Drugi problem je klima koja odlično hladi ali je kompresor(ili ventilator) klime preglasan,dugo radi i oseća se na snazi motora mnogo više nego pre prvog problema. Nije servisirana. Treći problem je zanošenje zadnjeg kraja karavana kao uvijanje prilikom prelaska preko neravnina, rupa ili krivina. U servisu su konstatovali udaren nosač zadnje uporedne leve spone koji treba zameniti. Na reglaži trapa bilo je sve u redu, gume su dobre.Silen blokovi dobri a amorizeri pokazuju blago ljuljanje . Unapred hvala na odgovoru .

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba obaviti detaljan test motora i ispitivane pojedinih komponenata što Vaš servis nije napravio . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza , kompresija, suženej usisnih kanala, djelomično začepljenje auspuha ) , sustav za dobavu zraka u motor ( tlak turbine, sustav za regulaciju turbine, senzor talaka turbine, intercooler ) , sustav za dobavu goriva i za regulaciju goriva ( pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, egr ventil senzor tlaka goriva, regulator količine goriva , senzor radilice, dize, visokotlačne pumpa ) , upravljački sustav motora ( električna instalacija , ECU računalo ) . Klima uređaj se mora redovito servisirati svake dvije godine i tada nije bučan. Vaše vozilo je nestabilno jer ste zanemarili stanje ovjesa a imate i dotrajale amortizere.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 16V - UZROK U REZERVOARU

Datum objave: 24.07.2011 06:35:59
Slika
PITANJE:

poštovani,vozim ford focus 1.8 16v 2003 god.imam problem s autom,kad mi je količina goriva u tanku na četvrtini tanka auto počne trokirati i ne prima gas,a sad mi se to počelo dogadjat i pri punom tanku ali samo kad malo duže vozim,onda malo ohladim i nastavim dalje i ponovo ide kao da nije ništa bilo,bi li to mogao biti problem s pumpom goriva.gdje ju mogu nabaviti i koliko ona košta molim pomozite,unaprijed hvala

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu i svemu što ste naveli uzrok treba tražiti u rezervoaru . Tamo postoji sklop u kojemu se nalazi pumpa za gorivo, pokazivač za količinu goriva, usini filter, sistem cijevi za gorivo, zajedničko kućište koje objedinjuje sve što sam nabrojio. Logično je da najprije izvadite navedeni sklop i da provjerite ispravnost svakog dijela . Tek nakon toga ako će trebati razmišljajte o pumpi za gorivo. Ako ćete sami to raditi , pazite da nešto ne polomite na navedenom sklopu. Pumpu za gorivo možete nabaviti u svakom bljem dučanu koji prodaje Ford autodijelove.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - TURBINA SERVISIRANA, ALI OPET NEMA SNAGE

Datum objave: 21.07.2011 18:43:59
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Vozim Ford Focus 2002g 1.8tdci. Problem je sta auto slabo vuce. Mehaničar mi je diagnosticirao kvar turbine jer navodno da ima slabi pritisak i da je nekakva poluga od vakuma zablokirana. Turbinu sam poslao u ovlasteni servis kamo su mi rekli da je to zbog toga jer treba zamijeniti nekakvu variabilu na turbini sta sam i napravio. turbina je montirana ali auto i dalje nikako ne vuce. Molim za pomoc. Hvala

ODGOVOR:

Problem sa snagom motora može nastati i radi mnogih drugih neispravnosti a ne samo radi turbine. Navesti ću i ostale moguće uzroke a to su : filteri, mehaničko stanje motora, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, injektori, MAP senzor, EGR ventil, senzor tlaka goriva, solenoidni ventil za tlak goriva, visokotlačna pumpa, prekidač položaja pedale kočnice, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, senzor radilice, senzor bregaste osovine, djelomično začepljenje ispušnog sustava, ECU centrala. Navedene dijelove treba najprije ispitati i kada se otkrije što je neispravno onda se dio dorađuje ili mijenja.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI- SMANJEN UČINAK KLIME

Datum objave: 17.07.2011 21:21:35
Slika
PITANJE:

postovani: imam ford focus 2002 god., tdci motor.nedavno me pocela zezati klima,naime:kada je temperatura zraka napolju visoka 32 C i vise,klima prestane sa radom a kada temperatura zraka padne tj. navece ili ujutro -klima radi normalno. imam a/c klimu i automatic klimu.klimu sam napunio tako da je to uredu a vas molim da pokusate objasniti u cemu je problem.

ODGOVOR:

Servis klima uređaja se radi svake dvije godine . Tom prilikom nije dovoljno samo napuniti klimu nego treba obaviti sve radnje koje je preporučio proizvođač. Tada se mijenja dehidrator, provjerava se ekspanzioni ventil, kondenzator, kompresor. Nakon toga se stavlja novi plin, ulje za kompresor i po potrebi kontrast  ( UV boja radi kontrole propuštanja ) . Nakon punjenja se provjerava gornji i donji tlak plina u sustavu. Kod Vas vjerovatno nije napravljeno sve što sam naveo . Iz iskustva znam da mnogi vlasnici vozila štede na kvalitetnom servisu plinskog sustava i zato se događa da je učinak sustava smanjen.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 16V - NEŠTO KLACKA U MOTORU

Datum objave: 16.07.2011 08:19:10
Slika
PITANJE:

DA li su zetec motori losi za plin,koristim neku tesnost naziva hube,za podmazivanje ventila,sekvent plin je u pitanju mondeo 1,8 16v,nesto se cuje u motoru kao da klacka,nema nikakvih problema,samo me zanima sta bi moglo biti,mislio sm da je vodena pumpa ali nije,remane i spaneri su zamjenuti,ako bi ste mi mogli pomoci oko ovaga,bio bih vam zahvalan monogo.

ODGOVOR:

Zetec motori nisu ništa lošiji ili bolji od drugih kada imaju ugrađen plinski sustav. Zvuk lupanja koji čujete mogu biti : podizači ventila , bregasta osovina, ventil, nešto treće što treba čuti direktno na vozilu dok motor radi. Najbolja pomoć je kada stručnoj osobi omogućite da neposrednim uvidom na vozilu točno utvrdi o čemu se radi.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,3 i. - GASI SE

Datum objave: 14.07.2011 19:10:12
Slika
PITANJE:

dragi gospon mejic javljam se po drugi put sa namerom da cete mi pomoci oko kvara ford fiesta 1300 kubika 1998 god benzin gase mi se kola kada iz vece brzine treba da smanjim u manju naprimer iz pete u drugu kola se ugase promenio sam motoric ler gasa kablove svecice uradjena dijagnostika sve je ok ali se on idalje gasi majstri mehanicari samo slezu ramenima niko nemoze da resi problem pa vas molim za pomoc hvala

ODGOVOR:

Vama je sigurno jasno da ja mogu samo prema Vašem opisu navesti moguće greške i potencijalne neispravnosti. Za točnu dijagnostiku i jasnu spoznaju što je neispravno potreban je direktan uvid i ispitivanje na samom vozilu. Navesti ću što sve treba ispitati u cilju otkrivanja kvara a to su : mehaničke neispravnosti ( faza motora, propuštanje na usisnom kolektoru, izrazito loša kompresija, velika emisija uljnih para prema usisnom kolektoru ) , filteri, nečist rezervoar, nečisti injektori, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, MAF senzor, niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, električna instalacija od motora do upravljačkog računala motora .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 16V - 4. SVJEĆICA JE MOKRA

Datum objave: 13.07.2011 21:13:39
Slika
PITANJE:

Pozdrav,Imam Ford Mondeo 1.8 16v iz 1994g.Auto dobro pali,ne dimi,problem je taj da ne vuče dobro i kad palim klimu auto pada ispod 1000 okr i gasi se na leru.Mjerena kompresija.Ali ima još nešto 4.svječica je mokra ali dok radi auto izvadim kabel za svječicu i ne primjeti se razlika u radu motora znači radi na tri svječice.U čemu je problem? Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Vaš opis upučuje na nakoliko mogućih grešaka i to : mehaničko stanje motora ( loša kompresija na cilindru koji ne radi , istrošena bregasta osovina ) , neispravan sustav za stvaranje iskre na četvrtoj svjećici, neispravan injektor, neispravna električna instalacija od četvrtog injektora do ECU centrale. Provjerite najprije mehaničko stanje motora ( kompresija ).

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS C-MAX 2,0 TDCI - ZAKAŠNJELA AKTIVACIJA TURBA

Datum objave: 12.07.2011 14:30:00
Slika
PITANJE:

Posjedujem Focus C-max 2.0 TDCI iz 2006. godine i imam jedan problem koji se pojavljuje nakon duže vožnje autocestom brzinom oko 150 km/h na 2500 okretaja/min. Naime, inače se turbo aktivira na 2000 okretaja/min ali nakon brže vožnje primijetio sam da mi se turbo počinje aktivirati tek na 2200, 2300, a neki puta neće ni na 2500 okretaja/min. Kad se auto ohladi, sve je u redu. Pretpostavljam da se neka komponenta koja sudjeluje u aktiviranju turba pretjerano ugrije pa Vas molim da mi objasnite koje to svi faktori utječu na rad turba i koja bi to mogla biti komponenta koja stvara problem sa zakašnjelom aktivacijom turba. Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Mogući faktori utjecaja su : kontrolni solenoidni ventil turbine, senzor tlaka turbine, EGR ventil, MAF senzor, senzor pedale gasa, tlačne cijevi turbine, intercooler, senzor tlaka goriva na RAIL-u. Ostali netipični uzroci.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 i. - PROBLEM SA STRUJOM I NEĆE DA UPALI

Datum objave: 12.07.2011 07:51:51
Slika
PITANJE:

Imam ford eskort 1600 1991 godiste, i imam problem sa strujom. Nece svaki put da upali i kad ga upalim nece da primi odmah gas nego posle desetak sekunde. ugasim ga i upali odmah bez ikakvih problema.Bio sam kod majstora elektricara koji mi je proverio akomulator, alnaser alternator i sve je u redu, kod nje4ga pali besprekorno medjutim danas sam probao da ga upalim ali nema sanse probao sam i na benzin i na plin ali bezuspesno , kada verglam imam osecaj kao da mu hvali struja da nema snage pa opet dobije snagu ali ne da upali i na kraju sam izvadio jedan kabal i stavio svecicu drugu da vidim dali iam struju ali ne baca struju na svecicu... i uopste neznam sta je problem

ODGOVOR:

Postoje tri osnovna razloga radi kojih Vaše vozilo ne pali i radi kojih ne reagira uvijek na gas a razlozi su : mehaničko stanje motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav dobave goriva. Nakon pregleda i dijagnostike Vašega vozila točno bih mogao reći što je neispravno i kako otkloniti sve neispravnosti. Sada mogu dati samo opširan odgovor i navesti moguće kvarove. Kod Vašega vozila najprije treba ispitati mehaničko stanje motora i to : fazu, kompresiju, propuštanje na ventilima, zabrtvljenost usisnog kolektora. Kada je ovaj dio posla gotov i ako je sve u redu može se krenuti dalje i ispitati ispravnost sustava za stvaranje iskre na svjećicama  i to : svjećice, kablovi, bobina, elektronika paljenja, senzor radilice, električna instalacija. Nakon ovoga ostaje samo sustav za dobavu goriva a ispitati treba : filtere, čistoću rezervoara, tlak goriva, injektore, pojedine senzore na motoru, davače impulsa, aktuatore . Ove radove može obaviti samo stručna osoba koja uz znanje posjeduje i odgovarajuću servisno-dijagnostičku opremu.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 D - NE RADI RADIO

Datum objave: 11.07.2011 20:40:07
Slika
PITANJE:

Prilikom mijenjanja akulumatora na ford mondeu 2.0 d iz 2002 god. presato je radio raditi, uopče ništa ne radi na njemu.... imate li vi kakvu ideju zbog čega je tako

ODGOVOR:

Ovoga časa pretpostavljam da mogu biti samo dva moguća uzroka . Jedan je šifra ( Code ) koju treba ubaciti da bi radio opet funkcionirao a drugi uzrok je prekid u napajanju radio aparata . Najčešći uzrok je osigurač za radio aparat.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT - NE PUNI AKUMULATOR

Datum objave: 10.07.2011 23:36:11
Slika
PITANJE:

dragi mehanicaru pomozi!! imam ford eskort 83 godiste od skoro ga imam al mu je problem sto nepuni akumulator aa nekad poni akumulator je nov al se isprazni!! i kad ga napunim radi sve ok ali u voznji kada kocim i zaustavljam se stisnem kvaclo auto se ugasi? i pokusam ga zavrglat nece da upali skinem crjevo od goriva s pumpe od goriva i stavim prst dok vergla i smaknem prst on upali stavim crjevo i radi al opet nakom par kilometara pri stajanju se ugasi?? hvala unaprjed!

ODGOVOR:

Prvo što morate napraviti jest alternator koji nije ispravan i ne stvara struju koja je potrebna za punjenje akumulatora i za opskrbu strujom drugih dijelova vozila. Najčešće neispravnosti alternatora su : četkice, regulator napona, klizni kolutovi , diode . Uzrok gašenja vozila također može biti alternator jer nema dovoljno napona za funkcioniranje pojedinih senzora motora, davača impulsa, pojedinih aktuatora. Ostali uzroci radi kojih se može gasiti motor su : niski tlak goriva, filteri, injektori, propuštanje na brtvi usisnog kolektora , senzor temperature motora, motorić minimuma, senzor tlaka zraka u usisnoj grani, loše mehaničko stanje motora, električna instalacija od motora do upravljačke centrale motora, loše svjećice, kablovi bobina. Najbolje bi bilo da popravak povjerite stručnoj osobi ili servisu s preporukom.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO - UDARAC U IVIČNJAK

Datum objave: 10.07.2011 23:16:17
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić. U pitanju je auto Ford Mondeo 2004 godište. Pretrpio sam udarac u ivičnjak trotoara u prvi desni točak. Poslije toga imam blago otežano motanje volana u desnu stranu. Mijenjao sam gume i uradio reglažu trapa kod majstora (ručna). Auto nigdje ne vuče, ali je prilikom vožnje osjetno teže motanje u desno što mi smeta prilikom vožnje. Molim Vas za vaše mišljenje. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Posljedice udarca koji ste opisali su deformacija letve volana . To je razlog radi kojega volan ide teže. To ne smijete ostaviti tako nego dovesti u ispravno stanje.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 18 16V - ANLASER

Datum objave: 09.07.2011 18:08:13
Slika
PITANJE:

Ford Mondeo mk1 1.8 16v 155Ks 85kw Automatski mjenać, bijo sam prošle godine, kod auto elektičara da mi očisti anlaser bijo je samo suh i nije bijo vraćo bendix, pri pljenju pa su ga pod mazali a četkice su nove skroz, iz prve upali ok... A neki put za verlga pri paljenju cujem cudan, neugodan rondajuci zvuk koji dopire iz ... automata anlasera kad okrnem kljuć u bravi moram dodat gasa da prihvati, to je automatski mjenjač moj mondeo mk1 što bi moglo bit da nije automat anlasera. Bijo zhvlan ako mi možete reć.

ODGOVOR:

Vaš detaljan opis ukazuje na loše stanje elektropokretača ( anlasera ) . Najprije ispitajte ispravnost i kapacitet akumulatora i ako je isti ispravan napravite servis elektropokretača. Kada se napravi kvalitetan servis elektropokretča to je isto kao da ste ugradili novi elektrpokretač . Tom prilikom treba zamijeniti sve dijelove elektropokretača koji ne rade dobro ili koji su dotrajali . To mogu biti slijedeći dijelovi: automat, bendix, ležajevi , četkice, mehanički dijelovi  .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 D - NEĆE U PRVU I TREĆU BRZINU

Datum objave: 07.07.2011 00:21:39
Slika
PITANJE:

Poštovani gdine. Meiću. Imam Ford fokus 2000 godina diesel, interkuler, 1,8 90 ks i 66 kv. Postavljao sam Vam pitanje u vezi mijenjača kada nece da se usalta u prvu i trecu brzinu. Mnogi su mi govorili da su u pitanju sinhroni, te moras kupiti mijenjac, itd. dok nisam nazvao covjeka od kojeg sam kupio auto, i ispricao mu problem. Naime on je mijenjao lamelu, na vozilu a nije promijenio potisnu ploču, (kaže dobra, nema potrebe) . Ja Vas pitam : Dali je moguce da zbog osigurača na sajlama koje idu iz šaltebla do mijenjača moze iskakati ručica mijenjača iz 1 i 3 brzine, naime on te osigurače nije ni vratio na svoje mijesto, nema ih uopće, kada je mijenjao lamelu, tako da mi je ostao kratak hod ručice u 1 i 3 brzini. Hvala i s poštovanjem.

ODGOVOR:

Problem s prvom i trećom brzinom nije nastao radi potisne ploće nego radi loše podešenosti komandi za šaltanje brzina . Komande moraju biti tako podešene da ručka za šaltanje brzina ima isti hod za prvu i treću brzini a isto tako i za drugu i četvrtu brzinu. Uzrok može biti i ovaj koji ste Vi naveli ( osigurači ) .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 TD - PROMIJENJEN MOTOR, ALI.....

Datum objave: 06.07.2011 19:57:43
Slika
PITANJE:

Ovako imam problem sa ford mondeo 1.8 td 90 konja , mjenjao motor na njemu i morao sam i bosch pumpu mjenjat ,, ,, auto mi pali ali jedva i baca na auspuh dim, neprima gas nikako i nema snage motor ,, ako mi mozete pomoci oko toga sta je da nije zub bosch pumpe preskocio ili sta ?

ODGOVOR:

Ovo vozilo ima dva zupčasta remena jedan je za bregastu osovinu a drugi za visokotlačnu pumpu. I jedan i drugi moraju biti točno u fazi . Za točno namještanje faze motora potrebna su dva specijalna alata . Jedan je za točan položaj radilice a drugi za točan položaj bregaste osovine. Bez navedenih alata ne možete točno namjestiti fazu motora a to je jako bitno jer radi toga može biti problema s paljenjem.

na vrh Povratak na vrh