Danas je: 16.09.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FORD FIESTA 1,3 i. - GASI SE

Datum objave: 14.07.2011 19:10:12
Slika
PITANJE:

dragi gospon mejic javljam se po drugi put sa namerom da cete mi pomoci oko kvara ford fiesta 1300 kubika 1998 god benzin gase mi se kola kada iz vece brzine treba da smanjim u manju naprimer iz pete u drugu kola se ugase promenio sam motoric ler gasa kablove svecice uradjena dijagnostika sve je ok ali se on idalje gasi majstri mehanicari samo slezu ramenima niko nemoze da resi problem pa vas molim za pomoc hvala

ODGOVOR:

Vama je sigurno jasno da ja mogu samo prema Vašem opisu navesti moguće greške i potencijalne neispravnosti. Za točnu dijagnostiku i jasnu spoznaju što je neispravno potreban je direktan uvid i ispitivanje na samom vozilu. Navesti ću što sve treba ispitati u cilju otkrivanja kvara a to su : mehaničke neispravnosti ( faza motora, propuštanje na usisnom kolektoru, izrazito loša kompresija, velika emisija uljnih para prema usisnom kolektoru ) , filteri, nečist rezervoar, nečisti injektori, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, MAF senzor, niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, električna instalacija od motora do upravljačkog računala motora .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 16V - 4. SVJEĆICA JE MOKRA

Datum objave: 13.07.2011 21:13:39
Slika
PITANJE:

Pozdrav,Imam Ford Mondeo 1.8 16v iz 1994g.Auto dobro pali,ne dimi,problem je taj da ne vuče dobro i kad palim klimu auto pada ispod 1000 okr i gasi se na leru.Mjerena kompresija.Ali ima još nešto 4.svječica je mokra ali dok radi auto izvadim kabel za svječicu i ne primjeti se razlika u radu motora znači radi na tri svječice.U čemu je problem? Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Vaš opis upučuje na nakoliko mogućih grešaka i to : mehaničko stanje motora ( loša kompresija na cilindru koji ne radi , istrošena bregasta osovina ) , neispravan sustav za stvaranje iskre na četvrtoj svjećici, neispravan injektor, neispravna električna instalacija od četvrtog injektora do ECU centrale. Provjerite najprije mehaničko stanje motora ( kompresija ).

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS C-MAX 2,0 TDCI - ZAKAŠNJELA AKTIVACIJA TURBA

Datum objave: 12.07.2011 14:30:00
Slika
PITANJE:

Posjedujem Focus C-max 2.0 TDCI iz 2006. godine i imam jedan problem koji se pojavljuje nakon duže vožnje autocestom brzinom oko 150 km/h na 2500 okretaja/min. Naime, inače se turbo aktivira na 2000 okretaja/min ali nakon brže vožnje primijetio sam da mi se turbo počinje aktivirati tek na 2200, 2300, a neki puta neće ni na 2500 okretaja/min. Kad se auto ohladi, sve je u redu. Pretpostavljam da se neka komponenta koja sudjeluje u aktiviranju turba pretjerano ugrije pa Vas molim da mi objasnite koje to svi faktori utječu na rad turba i koja bi to mogla biti komponenta koja stvara problem sa zakašnjelom aktivacijom turba. Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Mogući faktori utjecaja su : kontrolni solenoidni ventil turbine, senzor tlaka turbine, EGR ventil, MAF senzor, senzor pedale gasa, tlačne cijevi turbine, intercooler, senzor tlaka goriva na RAIL-u. Ostali netipični uzroci.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 i. - PROBLEM SA STRUJOM I NEĆE DA UPALI

Datum objave: 12.07.2011 07:51:51
Slika
PITANJE:

Imam ford eskort 1600 1991 godiste, i imam problem sa strujom. Nece svaki put da upali i kad ga upalim nece da primi odmah gas nego posle desetak sekunde. ugasim ga i upali odmah bez ikakvih problema.Bio sam kod majstora elektricara koji mi je proverio akomulator, alnaser alternator i sve je u redu, kod nje4ga pali besprekorno medjutim danas sam probao da ga upalim ali nema sanse probao sam i na benzin i na plin ali bezuspesno , kada verglam imam osecaj kao da mu hvali struja da nema snage pa opet dobije snagu ali ne da upali i na kraju sam izvadio jedan kabal i stavio svecicu drugu da vidim dali iam struju ali ne baca struju na svecicu... i uopste neznam sta je problem

ODGOVOR:

Postoje tri osnovna razloga radi kojih Vaše vozilo ne pali i radi kojih ne reagira uvijek na gas a razlozi su : mehaničko stanje motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav dobave goriva. Nakon pregleda i dijagnostike Vašega vozila točno bih mogao reći što je neispravno i kako otkloniti sve neispravnosti. Sada mogu dati samo opširan odgovor i navesti moguće kvarove. Kod Vašega vozila najprije treba ispitati mehaničko stanje motora i to : fazu, kompresiju, propuštanje na ventilima, zabrtvljenost usisnog kolektora. Kada je ovaj dio posla gotov i ako je sve u redu može se krenuti dalje i ispitati ispravnost sustava za stvaranje iskre na svjećicama  i to : svjećice, kablovi, bobina, elektronika paljenja, senzor radilice, električna instalacija. Nakon ovoga ostaje samo sustav za dobavu goriva a ispitati treba : filtere, čistoću rezervoara, tlak goriva, injektore, pojedine senzore na motoru, davače impulsa, aktuatore . Ove radove može obaviti samo stručna osoba koja uz znanje posjeduje i odgovarajuću servisno-dijagnostičku opremu.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 D - NE RADI RADIO

Datum objave: 11.07.2011 20:40:07
Slika
PITANJE:

Prilikom mijenjanja akulumatora na ford mondeu 2.0 d iz 2002 god. presato je radio raditi, uopče ništa ne radi na njemu.... imate li vi kakvu ideju zbog čega je tako

ODGOVOR:

Ovoga časa pretpostavljam da mogu biti samo dva moguća uzroka . Jedan je šifra ( Code ) koju treba ubaciti da bi radio opet funkcionirao a drugi uzrok je prekid u napajanju radio aparata . Najčešći uzrok je osigurač za radio aparat.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT - NE PUNI AKUMULATOR

Datum objave: 10.07.2011 23:36:11
Slika
PITANJE:

dragi mehanicaru pomozi!! imam ford eskort 83 godiste od skoro ga imam al mu je problem sto nepuni akumulator aa nekad poni akumulator je nov al se isprazni!! i kad ga napunim radi sve ok ali u voznji kada kocim i zaustavljam se stisnem kvaclo auto se ugasi? i pokusam ga zavrglat nece da upali skinem crjevo od goriva s pumpe od goriva i stavim prst dok vergla i smaknem prst on upali stavim crjevo i radi al opet nakom par kilometara pri stajanju se ugasi?? hvala unaprjed!

ODGOVOR:

Prvo što morate napraviti jest alternator koji nije ispravan i ne stvara struju koja je potrebna za punjenje akumulatora i za opskrbu strujom drugih dijelova vozila. Najčešće neispravnosti alternatora su : četkice, regulator napona, klizni kolutovi , diode . Uzrok gašenja vozila također može biti alternator jer nema dovoljno napona za funkcioniranje pojedinih senzora motora, davača impulsa, pojedinih aktuatora. Ostali uzroci radi kojih se može gasiti motor su : niski tlak goriva, filteri, injektori, propuštanje na brtvi usisnog kolektora , senzor temperature motora, motorić minimuma, senzor tlaka zraka u usisnoj grani, loše mehaničko stanje motora, električna instalacija od motora do upravljačke centrale motora, loše svjećice, kablovi bobina. Najbolje bi bilo da popravak povjerite stručnoj osobi ili servisu s preporukom.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO - UDARAC U IVIČNJAK

Datum objave: 10.07.2011 23:16:17
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić. U pitanju je auto Ford Mondeo 2004 godište. Pretrpio sam udarac u ivičnjak trotoara u prvi desni točak. Poslije toga imam blago otežano motanje volana u desnu stranu. Mijenjao sam gume i uradio reglažu trapa kod majstora (ručna). Auto nigdje ne vuče, ali je prilikom vožnje osjetno teže motanje u desno što mi smeta prilikom vožnje. Molim Vas za vaše mišljenje. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Posljedice udarca koji ste opisali su deformacija letve volana . To je razlog radi kojega volan ide teže. To ne smijete ostaviti tako nego dovesti u ispravno stanje.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 18 16V - ANLASER

Datum objave: 09.07.2011 18:08:13
Slika
PITANJE:

Ford Mondeo mk1 1.8 16v 155Ks 85kw Automatski mjenać, bijo sam prošle godine, kod auto elektičara da mi očisti anlaser bijo je samo suh i nije bijo vraćo bendix, pri pljenju pa su ga pod mazali a četkice su nove skroz, iz prve upali ok... A neki put za verlga pri paljenju cujem cudan, neugodan rondajuci zvuk koji dopire iz ... automata anlasera kad okrnem kljuć u bravi moram dodat gasa da prihvati, to je automatski mjenjač moj mondeo mk1 što bi moglo bit da nije automat anlasera. Bijo zhvlan ako mi možete reć.

ODGOVOR:

Vaš detaljan opis ukazuje na loše stanje elektropokretača ( anlasera ) . Najprije ispitajte ispravnost i kapacitet akumulatora i ako je isti ispravan napravite servis elektropokretača. Kada se napravi kvalitetan servis elektropokretča to je isto kao da ste ugradili novi elektrpokretač . Tom prilikom treba zamijeniti sve dijelove elektropokretača koji ne rade dobro ili koji su dotrajali . To mogu biti slijedeći dijelovi: automat, bendix, ležajevi , četkice, mehanički dijelovi  .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 D - NEĆE U PRVU I TREĆU BRZINU

Datum objave: 07.07.2011 00:21:39
Slika
PITANJE:

Poštovani gdine. Meiću. Imam Ford fokus 2000 godina diesel, interkuler, 1,8 90 ks i 66 kv. Postavljao sam Vam pitanje u vezi mijenjača kada nece da se usalta u prvu i trecu brzinu. Mnogi su mi govorili da su u pitanju sinhroni, te moras kupiti mijenjac, itd. dok nisam nazvao covjeka od kojeg sam kupio auto, i ispricao mu problem. Naime on je mijenjao lamelu, na vozilu a nije promijenio potisnu ploču, (kaže dobra, nema potrebe) . Ja Vas pitam : Dali je moguce da zbog osigurača na sajlama koje idu iz šaltebla do mijenjača moze iskakati ručica mijenjača iz 1 i 3 brzine, naime on te osigurače nije ni vratio na svoje mijesto, nema ih uopće, kada je mijenjao lamelu, tako da mi je ostao kratak hod ručice u 1 i 3 brzini. Hvala i s poštovanjem.

ODGOVOR:

Problem s prvom i trećom brzinom nije nastao radi potisne ploće nego radi loše podešenosti komandi za šaltanje brzina . Komande moraju biti tako podešene da ručka za šaltanje brzina ima isti hod za prvu i treću brzini a isto tako i za drugu i četvrtu brzinu. Uzrok može biti i ovaj koji ste Vi naveli ( osigurači ) .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 TD - PROMIJENJEN MOTOR, ALI.....

Datum objave: 06.07.2011 19:57:43
Slika
PITANJE:

Ovako imam problem sa ford mondeo 1.8 td 90 konja , mjenjao motor na njemu i morao sam i bosch pumpu mjenjat ,, ,, auto mi pali ali jedva i baca na auspuh dim, neprima gas nikako i nema snage motor ,, ako mi mozete pomoci oko toga sta je da nije zub bosch pumpe preskocio ili sta ?

ODGOVOR:

Ovo vozilo ima dva zupčasta remena jedan je za bregastu osovinu a drugi za visokotlačnu pumpu. I jedan i drugi moraju biti točno u fazi . Za točno namještanje faze motora potrebna su dva specijalna alata . Jedan je za točan položaj radilice a drugi za točan položaj bregaste osovine. Bez navedenih alata ne možete točno namjestiti fazu motora a to je jako bitno jer radi toga može biti problema s paljenjem.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 i. - ŠTO PRIZVODI ZVUK "KVRC"

Datum objave: 05.07.2011 23:12:02
Slika
PITANJE:

Pozdrav s.Imam jedan problem koji me muci zadnjih godinu dana ali ga jos nitko nije uspio rjesiti u potpunosti.Naime na Focusu 16 iz 2001,kada otpustim kvacilo i lagano krenem, iz prednjeg kraja se cuje lagano "kvrc",kao da negdje nesto nije dobro pricvrsceno,Isto se ponavlja kada se auto vozi u 3 ili 4 brzini pri nizim okretajima (oko 1000) i onda se naglo doda gas opet se cuje taj kvrc.treci primjer je kada se skrece u desno opet se cuje to kvrcanje ali puno jace..napominjem da kada se skrece u lijevo toga zvuka nema...kada se stavi ruka na lijevi kotac i lagano se okrece volan u lijevo i desno cuje se skroz lagani udarac na gumi,kao da negdje ima lufta....napominjem auto ide skroz ravno,nema nikavih pomicanja auta u bilo koju stranu kod naglog ubrzavanja ili kocenja.Auto skrece u bilo koju stranu na mali pomak volana...Napominjem da toga zvuka nema na neravninama i jamama...a ako i ima ja ga necujem radi buke..Promjenio sam letvu volana ,doduse polovnu,zvuk se opet cuo doduse manje ali sa vremenom se opet povecao(500km).Onda sam odnio svoju staru letvu(nigdje nije curila ili gubila ulje),na reparaciju u ZG u tehnomehaniku...i opet je zvuk ostao.Bio sam kod tri majstora za fordove,svi kazu da je auto odozdo kao nov ,nema lufta (ja sam 1 vlasnik i auto je presao 60 000 km)..Post je malo duzi,ali tu sam opisao stvarno sve sta je bilo do sada..

ODGOVOR:

Iz Vaše priče sam zaključio da postoje dva problema o kojima govorite . Jedan je zvuk kojega čujete prilikom kretanja ili pri naglom ubrzanju a drugi je zračnost u volanu. Prvi zvuk može nastati radi zračnosti u bilo kojem dijelu prednjeg ovjesa ( gumeni blokovi, kuglasti zglobovi, spone, balans štanga, hvatišta ovjesa, pogonske osovine ). Zvuk koji osjetite kada okrećete volan može nastati na svim dijelovima upravljačkog mehanizma i to : zubna letva, spone volana, krajnici spona, hvatište osovine puža volana i osovine volana, križ osovine volana, ležajevi osovine volana. Neposrednim uvidom na vozilu mogao bih doći do saznanja kako i gdje nastaje opisani zvuk.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 TD - ČEST SLUČAJ KOD TD MOTORA

Datum objave: 05.07.2011 23:06:10
Slika
PITANJE:

Ford mondeo 1.8TD, 1999 godina, pri niskom broju obrtaja slabo vuče. Najbolje se primjeti kada se lagano u prvoj brzini pokušava krenuti uz uspon. Moram dati jači gas, obrtaji moraju biti preko 2000 da bi povukao. Kao da ne prima dovoljno goriva pri niskom broju obrtaja. Pri većem broju obrtaja sve je OK. Hvala

ODGOVOR:

Slabo ubrzanje na nižim brojevima okretaja su česti slučaj kod TD motora . A uzroci mogu biti slijedeći : suženje usisnih kanala u glavi motora, velika količina krutih čestica na usisnim ventilima, djelomično začepljenje ispušnog sustava , mehaničko stanje turbine, nakupljena velika količina čađe u turbini, sustav za regulaciju tlaka turbine , lošije mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS DIZEL - KAD SE POLIJE HLADNJAK DOBIJE SNAGU

Datum objave: 05.07.2011 09:14:23
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Imam Ford Focus dizel 2001 godina. Problem je po malo interesantan. Kada perem auto i kada prskam vodom u hladnjak (perem kroz crnu plastičnu rešetku sprijeda) naredna dva dana auto dobija jaču snagu, jača mi je prva i druga brzina, kao da se upali neki turbo. Isto se desi i kada dignem haubu i vodom dobro polijem hladnjak.Nakon dan ili dva, vozilo opet dolazi u staro stanje, nema neke snage kao prije. Interesantno zar ne! Ukoliko mi možete dati odgovor o čemu se radi, bio bih vam veoma zahvalan. S poštovanjem,

ODGOVOR:

Voda vjerovatno uđe u lamele intercoolera ( hladnjak stlačenog zraka ) i tada isparavanjem pospješuje intenzivnije hlađenje zraka koji ulazi u motor . Hladniji zrak ima veću masu pa je bolje punjenje cilindara i radi toga motor bolje ide. Drugog objašnjenja nemam osim kada bi mogao obaviti uvid na samom vozilu.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,4 16V - LAMBDA SONDE

Datum objave: 02.07.2011 23:00:26
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meiću, vozim Ford Fiestu 2005g. 1.4 16V(benzin), zanima me gdje se točno nalaze lambda sonde (prednja i zadnja) i može li njihova neispravnost povećati potrošnju ulja. Hvala Vam na odgovoru.

ODGOVOR:

Regulaciona lambda sonda se nalazi ispred katalizatora a kontrolna lambda sonda se nalazi iza katalizatora . Dakle obadvije sonde se nalaze u neposrednoj blizini katalizatora. Ako su lambda sonde neispravne povećana je potrošnja količine goriva a ne količine ulja u motoru. Ako nešto nije jasno javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 i. - NAKON PALJENJA SE UGASI

Datum objave: 01.07.2011 00:02:16
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem sa Ford Mondeom(1.8-benzin). Kad je motor hladan nakon paljenja(koje je besprijekorno) motor se ugasi, odnosno broj okretaja toliko padne da hladni motor ne može raditi. Bio sam na servisu gdje su radili razna "podešavanja", zamijenili motorić ler gasa i vratili mi auto s objašnjenjem da je sad "skoro dobro". Naravno motor je bio zagrijan. Ujutro prilikom paljenja ista stvar. Obrtaji ispod 400/min. Nekako paralelno sa tim primijetio sam da se ventilator za prisilno hlađenje pali vrlo kasno, gotovo na granici pregrijavanja. S obzirom da me gore navedeno "PODEŠAVANJE" poprilično koštalo zamolio sam prijatelja da mi preko autodijagnostike pokuša locirati kvar. Dobili smo 3 greške ; P0135 - sensor heater circuit malfunction P0443 - EVAP circuit malfunction P1131 - H02S not switching, fuel trim, weak mixture. Molim Vas za savjet. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Kada se motor gasi i kada ima mali broj okretaja dok je hladan postoje brojni mogući razlozi za to pa i djelomično to što ste Vi naveli. Kompjutorskim očitavanjem grešaka kao što ste i Vi napravili ne znači nužno da su navedeni dijelovi neispravni . Pojedinačnim ispitivanjem tu tvrdnju treba dokazati ili demantirati. Ostali mogući uzroci su : ECT senzor, EVAP canister ventil, MAP senzor, senzor položaja leptirastog ventila, nečisti injektori, tlak goriva, aktuator minimuma, električna instalacija, propuštanje na usinom kolektoru, sustav paljenja, ECU centrala. Kratki i jasni odgovor mogu dati nakon neposrednog uvida na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - DPF FILTER

Datum objave: 26.06.2011 08:44:19
Slika
PITANJE:

Gospodine Meiću Molim Vas da Vašim savjetom odnosno odgovorom mi pomognete da znam šta mi je radit.Naime radi se o sljedećem: Posjedujem Ford Mondea 2.0 TDCi iz 2006 godine po standardu EURO 4.Moj auto je imao konstantan problem sa DPF .Kada se potpuno zapušio,nažalost poslušao sam ljude sa raznih foruma da je najbolje da fizički uklonim taj filter a oni će to riješit softverski.Ja se zaleteo ,zbog visoke cijene DPF kod ovlaštenog servisa (2500 Eura),uklonio filter ali ljudi me zavlače da mogu softverski riješit isključenje filtera, napominjem da je elektronika Delphy,nekakvim simuliranjem pritisaka.Auto je bilo kod jednog takvog dijagnostičara 3 dana i nije uspio riješit problem.Ja mislim da nemože to riješit .Pa Vas molim da mi date savjet šta da radim i da prekinem ovu agoniju . Dali se može isključiti DPF da ne pokazuje grešku ili moram kupiti DPF. I još jedno pitanje pošto mi je ventilator hlađenja stradao da li se elektronika može posebno ugradit na ventilatoru ili to mora ići u komletu? Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Praksa je pokazala da su uvijek najskuplja polovična riješenje ili improvizacije .  Pravo kvalitetno rješenje se u prvi mah čini skuplje ali u konačnici i kroz dugi vremenski period to je sigurno bolje i jeftinije.  Ako je neophodna zamjena DPF filtera zamijenite ga ali prije toga zatražite još jedno mišljenje stručnjaka . Na taj način ćete saznati da li je stvrno uzrok navedeni filter . Nakon toga provjerite i cijenu filtera na više mijesta jer mi se čini previsokom . Elektronika ventilatora se može posebno naručiti i mijenjati bez da se mijenja ventilator.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT - NE VERGLA DOBRO

Datum objave: 26.06.2011 08:27:09
Slika
PITANJE:

prije svega dobar dan... imam pitanje u vezi forda escorta benzinca 83 godiste... sumnjao sam na anleser kad vergla preskace zamjneo sam i anleser akumulaotr nikako nece da fino vergla? pa sad sumnjam na razvodnu kapu dal to moze da utice na paljenje jer na kablovima malo kao da gubi struju...? kad se ohlade nece da okrene kako treba da upali? dok je vruc ide.. ako moze odgovor da pokusamo... hvala!

ODGOVOR:

Ako je akumulator potpuno ispravan ( kapacitet iznad 60% ) i ako je elektropokretač potpuno ispravan tada prilikom startanja u svim uvjetima ( toplo, hladno ) elektropokretač okreće radilicu s najmanje 120 o/min . U tim uvjetima motor brzo i lagano pali . Provjerite još jednom ( ali uz pomoć instrumenata i tehničkog znanja )  ispravnost : akumulatora, elektropokretača, električne instalacije, kontakt brave .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,3 i. - EKSPANZIONA POSUDA JE POD TLAKOM

Datum objave: 17.06.2011 09:21:10
Slika
PITANJE:

Imam Ford Fiestu 2003 god. 1.3 benzinac. Promjenio sam ekspanzionu posudu jer je stara propustila.Kada otvorim čep posude, voda iz nje izlazi van kao da je zakuhao, ali mjerač temp. pokazuje da je temp. normalna. I više majstora je reklo da se termostat i ventilator prekasno uključuju. Za sade nemam emulzije ni na čepu posude za vodu ni na čepu od ulja, tako da smatraju da nije otišao dihtung glave motora.

ODGOVOR:

Rashladni sustav se nalazi pod tlakom ( 1,1 - 1,3 bara ) . Nije nikakvo mjerilo niti dokaz da je nešto neispravno kada se otvori ekspanziona posda a tekućina izlazi iz posude. To se može smatrati kao normalna pojava. Važno je slijedće : temperatura motora u svim uvjetima vožnje treba biti u granicama normale ( oko 90°C ) . Isto tako ne smije dolaziti do izbacivanja rashladne tekućine kroz čep ekspanzione posude kada je isti zatvoren. Ako je to tako rashladni sustav na Vašemu vozilu je ispravan.

na vrh Povratak na vrh

FORD TAUNUS 1,6 1982.- KARBURATOR JE OČIŠĆEN, ALI ....

Datum objave: 16.06.2011 10:57:22
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, imam problem sa motorom iz Ford Taunusa 1.6L OHC 82god, uopće ne reagira na vijak za smjesu i ne mogu naštelat da radi dobro na leru, gas dobro prima i ima snage u vožnji, pali odlično. Karburator je dvaput potpuno rastavljen i očišćen, ispuhane sve dize, zamjenjene membrane i brtve, ponovno sastavljen i opet je sve isto, pokušano je i sa drugim karburatorom, ali ista priča, kud god okrenem vijak za smjesu ništa se ne dešava, molim Vas da mi probate pomoć jer zbilja više ne znam šta da napravim. Hvala, pozdrav

ODGOVOR:

Ako ste sigurni da je karburator ispravan ( a može biti ) ispitajte i druge stavri i to : podešenost ventila, kompresiju, zabrtvljenost usisnog kolektora, fazu motora , kut predpaljenja, svjećice, kablove, razvodnik paljenja.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 2,0 16V - POVEĆANJE SNAGE MOTORA

Datum objave: 16.06.2011 00:53:59
Slika
PITANJE:

Poštovani,vozim ford focus 2.0 16v iz 2001.Zanima me povečanje snage motora za 20-30ks,pošto sada ima 131ks.Snagu motora ne bi povečavao chip-tuningom nego npr.promjenom bregaste osovine ili neku komponentu motora što bi dalo najbolji omjer uloženog dobivenog.

ODGOVOR:

Povećanje snage motora se može napraviti mehaničkim preinakama na motoru i chip tuningom. Mehaničko povećanje snage zahtijeva radikalni zahvat u motor što nije jeftino . Preinake se rade na klipnom mehanizmu , na glavi motora na bregastim osovinama na usisnom i ispušnom sustavu. Cilj ovakvog zahvata je povećanje stupnja kompresije, boljeg punjenja cilindara, bolje izmjene plinova. Sve skupa ima za cilj povećanje broja okretaja motora i snage motora. Nakon ovakvog zahvata potrebno je opet tuningom kreirati novu mapu motora ( kut predpaljenja, vrijeme ubrizgavanja, tlak u usisnom kolektoru ) .

na vrh Povratak na vrh