Danas je: 13.12.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FORD ESCORT 1,6 EFi - DIŽE SE NIVO ULJA

Datum objave: 21.05.2011 08:50:47
Slika
PITANJE:

Poštovanje,živim nadomak Novog Sada,ali rado pratim vaš sajt pa sam odlučio da i ja zatražim savet od vas. Posedujem Ford escort 1.6 EFI iz 1991 gidine.Na autu sa menjao karike ali se nakon godinu dana pojavio problem,auto mi diže nivo ulja,lokalni majstori kažu da mi meša gorivo i ulje,što sam i sam osetio po mirisu ulja.Jedan majstor mi je isključio automatski saug kao i senzor temperature usisnog vazduha,sada tako vozim i nivo ulja se nediže mada mi auto i dalje dosta troši.Zanima me odakle gorivo u ulju s obzirom da sam menjao karike kao i kakve veze ima ovo što mi je isključeno? unapred zahvalan.

ODGOVOR:

Sve što ste nabrojili nije nikakvo rješenje a vozilo je tehnički neispravno. Uz sve to trošite i puno novaca za benzin.  Gorivo i motorno ulje se mogu miješati radi velike količine goriva kojea ulazi u cilindre . Dio goriva ne može izgoriti nego u tekućem stanju prolaze pokraj klipnih prstenova i ulaze u karter gdje se miješa s motornim uljem. Što je uzrok ???  Uzroci su predugačko vrijeme otvorenosti injektora i ili potpuno neispravni injektori. Što treba napraviti ???  Naravno da najprije treba obaviti stručni pregled i dijagnostiku  motora . To znači ispitati sve komponente sustava elektronskog ubrizgavanja goriva EFI , ispitati sve dijelove sustava paljenja, ispitati mehaničko stanje motora . Za ovo trebate  potražiti stručnu pomoć servisa ili osobe koja zna i može odraditi sve što treba na Vašem vozilu.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,4 1988.- ZUJANJE IZ MJENJAČA

Datum objave: 20.05.2011 21:38:27
Slika
PITANJE:

imam problem sa fordom escortom 1.4 88g. na leru zuji i lupka iz getribe kad stisnem kvačilo zvuk nestane,nekad jače zuji nekad prestane ovisi koliko puta stisnem kvačilo,inače u vožnji ništa se nečuje i šalta se kao prije. Majstor je ustvrdio da fali ulja i nadolio je oko 1l.Stanje je ostalo nepromjenjeno.Zanima me mogu li nastavit vozit jer mi za sada ne smeta tokom vožnje.

ODGOVOR:

Iz Vašeg opisa evidentno je da zvuk dolazi iz mjenjača . Sam zvuk nastaje radi istrošenosti pojedinih dijelova mjenjača, najčešće su to ležajevi mjenjača, zupčanici, osovine mjenjača.  S moje strane bi bilo neozbiljno kada bih bez pregleda vašega vozila rekao da slobodno vozite dalje. Zatražite mišljenje servisa nakon što pregleda vaše vozilo. Radi Vaše informacije ulje u mjenjaču se mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS - ŠKRIPI VOZAČEVO SJEDALO

Datum objave: 20.05.2011 13:39:27
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam novi Ford Focus kupljen u 07/2010. od mjesec - dva dana primjecujem da skripi vozacevo sjedalo. Skripa nije konstantna najvise se cuje kad pritisnem kvacilo ili prijeđem preko rupe, skrecem u zavojima. Skripa se cuje negdje na kraju sjedala lijevo, tj. između spoja sjedala i naslona. Bio sam u ovlastenom servisu gdje kazu da nisu nikada imala takav problem ( iako ja citam na inozemnim forumima da je to ucestali problem, no nazalost nitko ne daje neko korisno rjesenje) no podmazali su mi litijevom masti sve šine a ja sam dodatno ispod matica za koje su fiksirane šine postavio gumice no i dalje cujem skripu. Što mi vi savjetujete? Unaprijed zahvaljuejm i srdacno pozdravljam!

ODGOVOR:

Ako problem škripanja ne možete riješiti u Vašem servisu , zatražite uslugu drugog servisa koji će imati više profesionalnog sluha i koji će to obaviti na Vaše zadovoljstvo. Vjerujem da škripanje sica može dolaziti od opruga i same metalne konstrukcije sica . Isto tako ovo drugo škripanje može nastati na pojedinim dijelovima ovjesa , najčešće su to selen blokovi ovjesa.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT - PROBLEM SA KOČNICAMA

Datum objave: 20.05.2011 00:02:41
Slika
PITANJE:

Prilikom kočenja sa Fordom Escortom vuče u desno a kod naglijeg pritiska na kočnicu vrača se lijevo.Isto i kod kočenja pri malim brzinama nakon puštanja kočnice auto i dalje koči.To se sve događa sa radnm kočnicom parkirna je uredu.Auto je 97 godiste 150000km.

ODGOVOR:

Kada vozilo zanosi u jednu stranu prilikom kočenja potrebno je detaljno pregledati sve dijelove kočnog sustava i nakon toga napraviti sve radove koji su potrebni. U praksi često postoje takvi slučajevi a najčešći uzroci su : istrošene kočne obloge, blokirani pojedini cilindri kočnice, blokirana kočna kliješta na vodilicama, cijevi hidraulike kočnice, pojedini cilindri kočnice, glavni kočni cilindar, neispravni pojedini dijelovi prednjeg ovjesa . Ovakve poslove često radimo , zato sam i naveo sve što bi moglo utjecati na zanošenje vozila prilikom kočenja.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 D - SUSTAV ZA PRANJE STAKLA

Datum objave: 19.05.2011 10:57:41
Slika
PITANJE:

Poštovana gospodo 1 Bit ću slobodan postsviti vam dva pitanja a usput i pohvaliti vašu stranicu 1.Posjedujem Ford focu 1,8 d -1999 g i imam problema sa dotokom vode na šajbe , gdje se krije kvar? 2. Gdje mogu kupiti kinetički zglob po prikladnoj cijeni Želim vam puno uspjeha u radu pozdrav !!!

ODGOVOR:

Sustav za pranje stakla sastoji se od : posude s tekućinom, elektropumpice koja se nalazi na samoj posudi, cijevnih vodova koji vode od posude do mlaznica, elektroinstalacije koja ide od prekidača u kabini do električne pumpice na posudi. Ako pumpica ne radi provjerava se sama elektropumpica, električna instalacija, prekidač. Ako pumpica radi provjerava se : čistoća posude  ( moguć kamenac ) , ispravnost pumpice, ispravnost cijevnih vodova ( oštećenje ili začepljenje ) , ispravnost samih mlaznica. Homokinetički zglob možete kupiti u svim boljim trgovinama autodijelova.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS - UREĐAJ ZA PODEŠAVANJE FAROVA

Datum objave: 17.05.2011 23:39:51
Slika
PITANJE:

Imam Ford Focusa 2007 god. Prije godinu dana mi se desilo prvi puta da su se prednja svjetla sama spustila u najnizi polozaj i na regulator visine nisu reagirala. Sutradan sve normalno. Opet se ponovilo nakon par mjeseci i na pocetku jednog putovanja. Mislio sam da zbog opterecenja (tereta)u prtljazniku se svjetla sama spuste u najnizi polozaj. Ugasio sam ih kao i motor, sve ponovno upalio i svjetla su bila u normalan polazaj. Prije dva tjedna sam ponovno opteretio auto, svjetla su se spustila i ostala u niskom polazaju do sada- U nocnoj voznji nista ne vidis dalje od cca 4-5 m. Pokusavam na regulatoru visine i nista se ne desava. Auto nema automatsko podesavanje (barem sam ga kao takvog prepoznao u prirucniku). Da li mozete pomoci oko ovog slucaja u smislu kao moguceg lakseg kvara? Da li da se obratim servisu koji ce mi popraviti odmah pola auta?(losa iskustva)

ODGOVOR:

Uređaj za podešavanje farova na Vašem vozilu nije automatski nego se isti regulira po potrebi i Vašoj želji. Uređaj se sastoji od komande u kabini, električne instalacije i elektromotora s pužnim prijenosom. Ispitivanjem navedenih komponenata možete otkriti gdje je kvar.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 D - SVE PROBLEME MOŽEMO OTKLONITI

Datum objave: 17.05.2011 23:48:20
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meić Vozim Ford Fokus 2001 g. 1,8D. Interesuje me koliki mu je spremnik za gorivo,šta znaći kada svjetli žuta lampica/oznaka pumpe/ i onda posle izvesnog vremena pali se crvena lampica za gorivo? Koloko goriva ima u spremniku za gorivo posle navedenih radnji, odnosno koliko se može voziti da auto ne stane.Nisam došao u tu situaciju ali me interesuje za nedaj bože.Non stop na kontrolnoj tabli svjetle lampice ABS-a,Airbeg-a i Ručne kočnice mada nisam imao nekih problema u vožnji i pri kočenju.Na desnom prednjem toćku umjesto 4 šarafa felge drže 3 šarafa jer se jedan zaglavio.Prilikom kupovine auta ovo nisam primjetio -nisam skidao rotkape.Ko može otklonuti ove navedimo probleme, mada ponavljam u vožnji nemam problema.Da li u spremnik goriva dodavati ulje i koje radi zaštite bosh pumpe radi slabog kvaliteta goriva? Mislim da sam bio opširan ali s obzirom na Vaše razumjevanje nadam se da će te bar djelimićno odgovorite na postavljena pitanja. Vaša stranica je moja home stranica,pozdrav

ODGOVOR:

Podatak o volumenu spremnika goriva naći ćete u knizi tehničkih uputa vozila. Drugi način je da isti ispraznite do kraja i tada možete točno izmjeriti koliko će statai u rezervoar.Žuta lampic se pali kada je neispravan jedan ili više grijača ili kada visokotlačna pumpa ne radi na ispravan način. U momentu kada se upali lampica za rezervu goriva trebalo bi biti još goriva za 80 km vožnje. Kontrolne lampice ABS i AIR BAG ukazuju na činjenicu da su navedeni sustavi izvan funkcije. Nakon dijagnostike i ispitivanja sustava ABS, AIR BAG mogu se točno utvrditi neispravnosti. Najčešći uzroci su : senzori ABS-a, električna instalacija, hidroagregat, centrala ABS-a . Kod zračnog jastuka je to : električna instalacija, spiralni modul ispod volana, sam zračni jastuk. Ako koristite kvalitetno gorivo i ako mijenjate filter goriva na vrijeme , nema potrebe ništa dodavati u gorivo. Sve probleme koje ste naveli možemo otkloniti a za druge servise ne bih znao.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,3 i. - LUPKANJE I STRUGANJE

Datum objave: 17.05.2011 16:48:07
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Vozim ford escort 1.3i 1996 god. U zadnjih 2 mjeseca čujem lupkanje-struganje koje dolazi iz okolice remenice radilice. Bio sam kod majstora u HAKu, koji je skinuo klinasti remen i više se nije čulo, i rekao da mora biti da je alternator. Promijenio sam ležaj na alternatoru, ali se lupkanje i dalje čuje. siguran sam da vodena pumpa nije pošto se lupkanje čuje niže. zvuk lupkanja-struganja se čuje u leru, a čim blago dodam gas počne zvuk klapanja-lupkanja, odnosno jače se čuje. što više zategnem klinasti remen to je zvuk struganja-lukanja jači. nadam se da mi možete pomoći i unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Kanalni remen na motoru vašega vozila pokreće razne osovine i ležajeve i to : pumpu za vodu, alternator, ležaj natezača, ležaj klizača, pomoćnu osovinu a ako vozilo ima klimu , pokreće još i kompresor. Zvuk koji čujete može nastati na svakoj osovini ili ležaju. Isto tako i dotrajali kanalni remen može stvarati određene zvukove.  Točan odgovor mogu dati nakon neposrednog uvida na samom vozilu.  Vi možete pokušati na osnovu mojih sugestija provjeriti sve što sam naveo . Možda ćete moći utvrditi što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

FORD GALAXY 1,9 TDI - IZVADIM KLJUČ, A AUTO JOŠ RADI

Datum objave: 17.05.2011 00:15:12
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp.Meić, imam ford galaxy 1,9 tdi ,god 2000,(isti model kao sharan ww),260.000 km.U zadnje vrijeme primjetio sam da nakon što izvadim kontakt ključ auto još radi par trenutaka cca 10 tak sekundi,što mi se nikad prije toga nije desilo! Na autu nisam primjetio ništa čudno,redovito ga servisiram, napravljen je kompletan veliki servis sa zamjenom remena nakon 75 000 km.Ulje i potrošnja goriva je normalna!Tako da me to zabrinjava,pa Vas molim za savjet! Unaprijed zahvalan!

ODGOVOR:

Pojavu koju ste opisali događa se vrlo rijetko ali se ipak događa . Mogu postojati samo dva osnovna uzroka a to su prisutnost motornog ulja u usisnom kolektoru i sustav za upravljanje motorom . U prvom slučaju treba ispitai mehaničko stanje motora i stanje turbine a u drugom pojedine komponete elektrike i elektronike . Radi Vaše informacije to možete napraviti i kod nas.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDDI - PREGORI OSIGURAČ OD VENTILATORA

Datum objave: 16.05.2011 23:45:22
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu, u pitanju je Ford focus 1.8 tddi 2001 god.naime kada upalim klimu odmah mi pregori osigurac od ventilatora ispod haube od 30a,klima je a/c.Osiguraci od ventilatora i klime pod haubom su odvojeni.Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Kada pregara osigurač tako velike amperaže to je znak da je nešto u sustavu u kratkom spoju . To može biti :  elektromagnetska remenica klime, blokirana osovina kompresora, oštećena instalacija od sustava klima uređaja, ventilator klime na kondenzatoru, prekidač klima uređaja, relej klima uređaja . U svakom slučaju potrebno je obaviti pojedinačno ispitavanje pojedinih komponenata koje sam naveo kao i ispitivanje  električne instalacije.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,4 RS - LUPANJE U MOTORU

Datum objave: 15.05.2011 18:56:25
Slika
PITANJE:

Imam ford fiestu 1.4 RS iz 1989 god. Kako se zagrijava na radnu temperaturu sve jace i jace mi lupa u motoru. Zanima me da li su to hidropodizaci ili je neki drugi ozbiljniji problem? Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Na Vaše pitanje mogu točno odgovoriti kada čujem karakteristiku i specifičnost lupanja na motoru. Radi Vaše informacije hidropodizači obićno lupaju kada je motor hladan a isti imaju lagani metalni zvuk. Ako je lupanje iz motora jakog intenziteta i ako se zvuk lupanja pojačava kada se doda gas to su onda ležajevi klipnjača . Vozilo u takvom stanju ne možete voziti jer će doći do još većeg oštećenja u motoru.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,8 D 1999 - PROBLEMI S PALJENJEM

Datum objave: 13.05.2011 07:39:18
Slika
PITANJE:

imam ford fiestu 1.8d 99g kad je hladna pali bez problema nakon 10min. kad je ugasim nemoze da upali neće ni da vergla a kad dam kontakt sijalica od koda treperi i nekad nemože da upali ni na guranje dok ne prođe neko vrijeme onda pali bez problema vozio sam je na servis rekli su mi da nije do ključa onda sam išao kod drugog auto električara i on je otkrio da struja ne dolazi do alnasera kad smo direkt skopčali alnaser neće da upali

ODGOVOR:

Prvi i osnovni uvjet da motor Vašega vozila lagano pali jest slijedeći : akumulator mora biti u dobrom stanju ( kapacitet iznad  60% ) , elektropokretač mora biti također u odličnom stanju , kontakt brava treba biti ispravna, električna instalacija ne smije imati unutrašnji otpor radi kojega bi došlo do velikog pada napona . Ako je sve što sam naveo u ispravnom stanju prilikom startanja radilica motora se mora okretati s više od 140 o/min . Iz Vašeg opisa to sigurno nije tako . Potražite bolji servis koji će bez problema utvrditi što od navedenog nije ispravno i koji će nakon toga predložiti ispravno rješenje .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO MK2 1,8 TD - UZBRDO NA KRATKO GUBI BRZINU

Datum objave: 12.05.2011 13:39:44
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Ford Mondeo Mk2 1997 1.8TD koji je u odličnom stanju, ne troši ulje, dobro vuče ima dobu kompresiju, vuče uzbrdo. Moj problem je što u jednom trenutku kada ga vozim uzbrdo na autocesti i to baš u trenutku kada dolazi do promjene tlaka tj. kada osjetim da mi se začepe uši Mondeo gubi na brzini i gasu što traje nekih minut dva i onda je sve normalno. Molim vas da me uputite što bih trebao pogledati jer sam majstorima pokušao objasniti što je problem ali mi oni kažu da je to normalno i da je auto 100% ispravan. Unaprijed zahvalan

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok može biti punjenje cilindara komprimiranim zrakom. Za punjenje cilindara brine se turbina i zato bi najprije trebalo ispitati : stanje i učinak turbine, sustav za regulaciju tlaka turbine, tlačne cijevi, intercooler . Uz navedeno po potrebi treba ispitati : EGR ventil, čistoću usisnog kolektora , prohodnost ispušnog sustava.

na vrh Povratak na vrh

FORD TRANSIT - NAMJEŠTANJE FAZE MOTORA

Datum objave: 05.05.2011 22:41:34
Slika
PITANJE:

kako uzubiti radilicu bregaste osovine i pumpu na fordu transitu 2,0 cdti 2004 god.

ODGOVOR:

Za točno namjestiti fazu motora treba koristiti specijalni alat  i to : Ford No: 21-234/251 , Ford No: 21-540 , Ford No: 15-030-A . Opis postupka je vrlo složen , opisno objašnjenje bi zahtijevalo nakoliko stranica teksta kao i nake slikovne prikaze . I nakon takvog objašnjenja nema garancije da bi uspješno obavili postupak namještanja faze motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD PUMA 1,7 i. - KLIMA UREĐAJ

Datum objave: 02.05.2011 09:46:51
Slika
PITANJE:

Imam Ford Pumu, 125KS. Počelo mi se nedavno događat da uključim klimu i da hladi, i odjednom prestane hladit, već puše topli zrak. Nakon što nekoliko puta na prekidaču uključim-isključim KLIMU, ona opet počne puhat hladno. Molim Vas za savjet, dali je razlog tome što možda treba napunit klimu, ili je kvar vezan možda uz struju ili elektro-instalacije. Pitam zato, što taster kad uključim da radi klima svijetli zelena lampica, a kad klima prestane hladit, i počne puhat topli zrak, ta zelena lampica na prekidaču gori zeleno, ali jedva da se i primjeti. Nakon, par puta kad ga pritisnem-uklučim i isključim, čim klima počne hladit, prekidač, tj.zelena lampica na prekidaču od klime, opet svijetli jako. Nebih željela da me neki majstor iskoristi, moje neznanje pa da mi kaže da se pokvario cijeli sistem klime, i da sve treba promjenit novo, a problem je npr. samo u punjenju klime ili možda u instalacijama. Zahvaljujem puno, i svaka pohvala na profesionalnosti i ideji da ljudi mogu postavit ovim putem pitanje, i dobit informaciju ili odgovor, a već takav odnos prikazuje Vašu profesionalnost i poslovan odnos. Svaka pohvala. Unapred zahvaljujem

ODGOVOR:

Prije odgovora na Vaše pitanje važno je da kažem nekoliko korisnih informacija u vezi klima uređaja. Redovni servis na svakom klima uređaju na vozilu radi se svake dvije godine ( službena preporuka proizvođača ) . Na taj način klima uređaj odlično radi i dugo traje bez značajnih popravaka. Redovni servis podrazumjeva zanjenu ili dopunu freona R 134 a , stavljanje ulja u kompresor , zamjenu dehidratora . Sad bih se vratio i na vaše pitanje . Na klima uređaju Vašega vozila najprije treba provjeriti koliko plina ima u sustavu jer je to najčešći uzrok radi kojega klima uređaj ne radi ispravno ili ne radi nikako . Nakon provjere količine plina obavljaju se i ostale kontrolne radnje i to provjeravanje tlakova , kontrola ekspanzionog ventila te ostale potrebne kontrolne radnje. U pravilu se uvijek ide korak po korak od najjednostavnijih kontrola do složenijih ispitivanja ako to situacija nalaže. U svojoj praksi najčešći slučajevi  s kojim se susrećemo je upravo nedostatak plina i potreba za redovnim servisom klima uređaja. Ako ima kakvih nejasnoča javite se opet , možete i telefonom.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 16V - PRAZNI HOD

Datum objave: 02.05.2011 09:41:07
Slika
PITANJE:

G Meić molio bi vas za pomoc oko praznog hoda,vozim ford fokus iz 2001 1.6 16v prvi vlasnik,auto je preslo oko 150 tisuca i u dobrom je stanju,ali me muci prazan hod ustvari na malim okretajima radi motor spusta se do 600rpm,prvo smo pomislili na iac ventil,zamjenim ga ali i dalje isto,ocistili brzgalice ali bez promjena,pa me zanima koji bi slijedeci problem mogao biti.

ODGOVOR:

Uz sve što ste naveli još mogu biti slijedeći uzroci : propuštanje na usisnom klektoru, konektori električne instalacije ( pad napona ), leptirasti ventil, ECT senzor temperature motora, tlak goriva, ispravnost pojedinih injektora, mjerač mase zraka, senzor položaja leptirastog ventila, ECU centrala. Po mogućnosti provjerite navedeno.

na vrh Povratak na vrh

FORD PUMA 1,7 i. 1997.- TREBA NAPRAVITI KVALITETNU DIJAGNOSTIKU

Datum objave: 01.05.2011 16:22:28
Slika
PITANJE:

Poštovani. Evo slučajno sam naišao na Vašu stranicu. Imam jedan problem, a pošto sam imao mogućnost da povoljno dodjem do ovog auta, volio bi iskreni odgovor na ovo pitanje, s obzirom na financije. Uzeo sam Ford Pumu 1.7.125KS,1997.godište. Bio kod mehaničara, koji je ustanovio da moram promijenit skoro većinu "zapravo potrošnih" dijelova podvozja, poput: Selen Blokova, Manžeta Hom.zgloba,Ležaj desne poluosovine, Nosoač motora ljevog kraka,Zadnji ljevi koč.cilindar, a zadnje Amortizere i Prednje Disk i Pločice za cca 5000.km. Napravio sam samo redovan servis, promjenio sve filtere, ulje u motoru, svječice i par sitnica. No. najviše me brinu problemi vezani uz struju, gdje je mehaničar pronašao da su instalacije oštećene itd. ALI NAJVIŠE ME brine što auto kad se vozi, ako je u drugoj brzini i ima manje od 3000.okretaja, pa naglo dodam više gasa, on se na sek-dve zaguši, kroz auspuh se čuju zvuci kao pucnjevi, a to se isto događa i u trećoj, no ne u tako jakoj mjeri i bez zvukova u auspuhu. Znam da je teško nabavit dijelove za taj auto, pa me zanima Vaše mišljenje uz šta bi ovaj problem povezali. Dakle, postoji li šansa da je samo ev.do instalacija i struje, ili je to možda pokazatelj nekog ozbiljnijeg i većeg kvara. Ulio sam više puta najkvalitetnije gorivo, promijenio filtere, proganjao ga da se propuše, ulio čak adetiv da se pročisti rezervar, no ništa. Jedino kada se to ne dešava je prvih 5.minuta vožnje kada auto još nije potpuno zagrijan. Ove sve dijelove podvozja bi postepeno izmjenio, no znam iz iskustva sa prijašnjeg auta, kada mi je na 4.god.starom POLO GTI, otišla ABS pumpa, senzor i instalacije i samo djelovi su koštali oko 12.500,00 kn. Eto iskreno molim za pomoć i odgovor, jer auto mi se sviđa, ali imam ga još priliku vratiti. Kad bi znao da nije ništa ozbiljno, skupo itd, ostavio bi si auto i polako ga uredio, no ako me čekaju ogromni izdaci, bolje da ga vratim. Unapred zahvaljujem, pogotovo jer sam već ćuo 3.različite priče i mišljenja, toliko različita da više neznam šta bih rekao. Unapred zahvaljujem

Isprika. Već sam postavio pitanje vezano uz svoj problem na Ford Pumi, oko toga da se guši u drugoj brzini, ako naglo dodam gas i da se kroz auspuh čuje zvuk pucanja (intenzivno). Auto, čini mi se malo više i troši nego bi trebao, jer vozio sam POLO GTI, ista mašina 1.7, 125KS, pa nije toliko trošio. Zanima me dali je možda ovo trokiranje i gušenje i pucanje iz auspuha, možda povezano sa auspuhom (dali ima rupu negdje, oštećenje ili je dotrajao???). Zadnji mu je lonac "sportski", što sam u svakom slučaju radi prejakog zvuka i buke auta mislio skinut i stavit normalan lonac. E sad dali ako je i auspuh uzrok toga,postoji još nešto što se mora ili može naštelat, npr. smjesu goriva koju uzima?, dali je bitna snaga sviječica-akumulatora, i kako bi to mogao riješit. Dosta toga sam kroz godine o osnovama naučio o automobilima, ali iznenadilo me kako su 3.kvalitetna majstora iz pravih servisa rekla toliko različita mišljenja i razloge. Dali iz financijskih razloga, dali zaista postoji toliko mogućnosti i opcija vezanih uz takav kvar ili šta je u pitanju. Volio bih da nije toliko ozbiljno, pa da uštedim za popravak i malo po malo uredim auto, jer npr. unutrašnjost je kao da je auto jučer izišao iz tvornice,.sačuvani tapecirunzi, nije se u autu pušilo, vidi se da je auto od biših vlasnika bio održavan. Tako da sve pronadjene kvarove na podvozju nisam uzeo kao veliku štetu, jer to sam i ja na svom autu lomio, zahvaljujući našim cestama.

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogu dati nakon dijagnostike motora.  Kvalitetna dijagnostika motora treba obuhvatiti slijedeća ispitivanja : ispitivanje mehaničkog stanja motora, ispitivanje sustava elektronskog ubrizgavanja, ispitivanje sustava paljenja. Ovom prilikom mogu dati opčeniti odgovor o mogućim uzrocima radi kojih se događaju problemi koje ste opisali a moguće neispravnosti su :  probijanje visokog napona, kablovi za svjećice, bobine, elektronika paljenja, električni konektori, električna instalacija, faza motora, senzor detonacija, propuštanje na usisnom kolektoru, regulator tlaka goriva, količina goriva, injektori, ECT senzor, mjerač mase zraka, lambda sonda, senzor položaja leptirastog ventila, mehaničko stanje motora , ventili, ECU upravljačko računalo. Na žalost bez pregleda vozila ne mogu dati jednostavniji ni precizniji odgovor na Vaše pitanje.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS TDCI -ZAMAŠNJAK S DVIJE MASE

Datum objave: 01.05.2011 09:45:00
Slika
PITANJE:

Poštovani, Posjedujem Ford Focus 2001 godište TDCI 85 kw. prije nekoliko dana sam mjenjao zamašnjak i set kvačila, i umjesto plutajućeg zamašnjaka sam ugradio fiksni zamašnjak i odgovarajuću lamelu druk ležaj. Nakon ugradnje sam primjetio da mi se povremeno javlja čudan zvuk(brujanje-čegrtanje) pri kretanju u prvoj i drugoj brzini dok vozilo ne dostigne ubrzanje koji kasnije nemogu primjetiti u toj snazi. zvuk prestaje i kad pritisnem pedalu kvačila.Da li je problem što sam ugradio zamjenski zamašnjak , do ugradnje ili neki treći uzrok. ponavljam da zvuk nije prisutan uvjek ali je čest i nisam mogao shvatit nakon čega se javlja jer se desi da se čuje i nakon velike brzine kad usporim pa ponovo krećem. Hvala puno na odgovoru i puno uspjeha u radu.

ODGOVOR:

Zamašnjak s dvije mase ugrađuje se s razlogom u većinu novih automobla . Njegove prednosti su : smanjenje potrošnje goriva, veća snaga motora, jednostavna i komforna promjena brzina, velika udobnost u vožnji zahvaljujući jakom prigušenju oscilacija pri trzajima usljed mijenjanja opterećenja, veilka udobnost i tihi rad zbog absorbiranja vibracija koje stvara mjenjač .            Ugradnjom klasične spojke izgubili ste sve pogodnosti koje sam naveo . Zvuk koji čujete najvjerojatnije dolazi iz područja mjenjača radi vibracija koje nastaju na zupčanim parovima i sklopovima mjenjača a koje ugrađena spojka ne može absorbirati . 

na vrh Povratak na vrh

FORD C-MAX - DALJINSKO ZAKLUČAVANJE

Datum objave: 29.04.2011 18:18:01
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Ford C-max 2008. god., ključem na daljinski sam zaključao,a kada sam htio nakog nekog vremena otključati, daljinski nisam mogao otključati vrata (ni zalključati), nego samo ručno,a provjerom, odnosno zamjenom baterije bilo je isto. Molim Vaš komentar za pomoć, hvala.

ODGOVOR:

Mogući uzroci radi kojih ne radi daljinsko zaključavanje mogu biti : IC ili radio odašiljač u samom ključu, prijemnik ( obično se nalazi u unutrašnjem retrovizoru, električna instalacija od prijemnika do brave vozačevih vrata, upravljački modul daljinskog zaključavanja. Potrebno je ispitati sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESKORT - POVEĆAN BROJ OKRETAJA

Datum objave: 27.04.2011 16:11:54
Slika
PITANJE:

imam ford escird karavan 99.g benzinac ajnšpric 1.6v. pitanje je zašto mi obrtaji u leru znaju ponekad otići do 3000 i tako znaju stajati neko vrijeme.neki mi kažu da je to ler ventil i dali se to da štelat ili moram kupit novi ventil.unaprIjed hvala.

ODGOVOR:

Povećani broj okretaja na leru može nastati radi neispravnog rada sustava ubrizgavanja ili radi mehaničkog stanja motora. U ovom slučaju točan odgovor mogu dati tek nakon pregleda Vašega vozila. Moguće neispravnosti su : propuštanje na usisnom kolektoru, potenciometar leptirastog ventila, leptirasti ventil, ECT senzor, regulator tlaka goriva, električna instalacija od motora do ECU centrale, ECU centrala. Nemojte ništa kupovati na pamet jer ćete samo napraviti trošak. Najprije treba ispitati sve što sam naveo, utvrditi što je neispravno , nakon toga po potrebi doraditi ili zamijeniti neispravan dio.

na vrh Povratak na vrh