Danas je: 28.07.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FORD ESCORT 1,8 CLX DIZEL - MOTOR NEĆE UPALITI

Datum objave: 22.08.2011 21:43:37
Slika
PITANJE:

Ford Escort 1.8 CLX Diesel Paljenje Pa ovako.. Prije par dana sam bio u ovlastenom servisu. ugl. set kvacila je mjenjan filter,ulja,goriva,zraka .. plovak je novi stavljen. i sve je radilo normalno do danas. kada sam trebo do trgovine. nisam ga mogo upalit. on vergla koda ga normalno palim al nece. usput. upale se kontrolke od grijaca, ulja i akomulatora. molim pomoc! :)

ODGOVOR:

Postoji nekoliko razloga radi kojih motor ne može upaliti a to su : elektroventil za zatvaranje i otvaranje goriva, zrak u sustavu goriva, grijači, upravljački modul grijača, niski tlakovi kompresije, faza motora, loš akumulator, slabo stanje elektropokretača. Najprije bih provjeriuo ima li goriva na dizama.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - TERMOSTAT

Datum objave: 21.08.2011 20:35:15
Slika
PITANJE:

Poštovani,pročitao sam sva pitanja i odgovore,da ne ponavljam mnoge pohvale...Ja imam Ford fijestu automatik (zabrinuo sam se nigdje pitanj i odgovora).Moj problem:pukla je gumištucna od motora do hladnjaka,automehaničar je ošlepao do radionice i promjenio novu,kad je upalio motor,gumena cijev se ponovo napuhala da bi pukla.izvadio je termostat da bi sve bilo ured.Kupim novi termostat Kad je stavio novi voda ne prolazi u hladnjak,vraća je na posudu i motor se grije.Izvadimo ponovo termstat i sve je u redu.Vozim već 20 dana,ne gubi vodu,temperatura niska ne postiže radnu što je normalno.Pošto se zima bliži šta da radim? Izvinjavam se umalo ne zaboravi,auto podaci Ford fijesta 1997 g.1242 cm,55ks prešla 152000km I još nešto ,kad se zagrije automatski mjenjač trza pri svakom polasku,sramota me kao da sam početnik.

ODGOVOR:

Kada ugrađujete termostat ili cijevi rashladnog sustava onda ugradite originalne dijelove. Ako ugradite originalni termostat i ako nije oštećena brtva glave motora, ako je hladnjak čist , ako je pumpa za vodu ispravna , temperatura motora će biti u redu. Trzanje prilikom kretanja može nastati ako u automatskom mjenjaču nadostaje ulja ili ako je ulje loše kvalitete i dotrajalo . Ostali uzroci su hidraulični ventili mjenjača, istrošenje u samom mjenjaču.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 D - POLUOSOVINA NE SJEDNE U DIFERENCIJAL

Datum objave: 21.08.2011 20:22:34
Slika
PITANJE:

Dobro vece.Vozim forda-escort 1.6d,88.g.Sad bih da vam navedem da imam problem sa poluosovinama,tacnije desna poluosovina nece da uklopi do kraja,tako da stalno ulje curi iz mjenjaca,dok lijeva poluosovina nalegne normalno. Da li znate u cemu je problem,zasto se to desava????? Unaprijed hvala..Sa postovanjem.

ODGOVOR:

Ulje iz mjenjača može curiti ako je oštećena površina rukavca na kojoj brtvi semering mjenjača. Drugi uzrok je ako poluosovina ne sjedne potpuno u diferencijal . Uzrok tome može biti deformiran ovjes ili hvatište ovjesa . Navedena deformacija ne dozvoljava da poluosovine potpuno uđe u svoj dosjed.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 16V - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 19.08.2011 16:58:11
Slika
PITANJE:

Pozdrav g.Meić Unaprijed se zahvaljujem na pomoći.Imam Ford Escort 16 16v 1995 g.EFI motor.Problem se pojavio prije nekih par dana vozao sam auto čitav dan(svatovi) i normalno je palilo .Ujutro kad sam pošao kući nije bilo struje upalio sam ga preko kablova sa drugog vozila. Nekoliko dana je palio normalno i onda se opet isto desilo.Išao sam kod električara kupio nov akumulator,kaže da je punjenje u redu, ali se i dalje dešava isto.Kada ga upalim preko kablova auto ide normalno nikakvih problema nema iako je benzinac,međutim ugasim i odmah probam upaliti nekad ima struje i upali nekad nema i neće .Jedino što sam primjetio jeste da mi se ventilator motora pali čim upalim kontakt,međutim majstor kaže da nemože biti do toga.Možda vama kao majstoru može nešto značiti danas sam krenuo na posao i auto je upalilo stao sam u trgovinu nakon nekih 500 m kad sam izašao i pokušao upaliti nema struje da startuje. Još jednom se unaprijed zahvaljujem na pomoći

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu bih najprije ispitao da li neki od potrošača vuče struju iz akumulatora dok je vozilo u mirovanju, nakon toga bih ispitao napon punjenja i ispravnost elektropokretača . Po potrebi bi napravio servis elektropokretača . Na kraju ostaje samo električna instalacija kontakti i veza minusa s masom vozila.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,8 D - VISOKOTLAČNA PUMPA

Datum objave: 15.08.2011 22:45:20
Slika
PITANJE:

da li je moguce da mi je otisla lukasova bosh pumpa na ford eskort 1997 god. da li ona brzo strada jer je auto poprilicno ocuvano . problem je nastao kad mi je pocela curiti nafta na predjelu pumpe bar ja tako mislim . isao sam majstorima ali oni traze anormne cifre samo da bi mi skinuli i prepakovali kako kazu pumpu . i jos nesto moja se pumpa ne zove bosh nego lukas. unaprijed zahvalna i molim za pomoc!!!!

ODGOVOR:

Na vozilu je sve moguće i sve ima neki rok trajanja . Dobra stvar je što se pojedini sklopovi kao što je visokotlačna pumpa mogu uredno popravlljati i servisirati . Kada budete servisirali visokotlačnu pumpu , to povjerite najstručnijem i najkvalitetnijem servisu . Takav servis daje i garanciju na urađeni posao. Kvalitetan popravak je uvijek najjeftiniji bez obzira koliko ga platili a nestručan i nekavalitetan rad je uvijek najskuplji.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 TD- SLABIJE UBRZANJE

Datum objave: 15.08.2011 20:10:27
Slika
PITANJE:

Pozdrav za majstora,vozim Ford Mondeo 1.8TD 1997.g.dve godine.Vec6-7meseci auto nema startnost uzbrdo,pri preticanju,niti ima ono ubrzanje kakvo je imao,a ni zvuk kada se ukljuci turbina pri ostrijem dodavanju gasa,ne trosi ulje,mada ima malo ulja iza filtera goriva na nekin crevima.Kod majstora nisam isao vec vozim ovako kako ide,mada mi se cini da ponekad ide dosta bolje.Ako bi moglo neka upustva ili naznake sta bi najverovatnije moglo da bude.Hvala na strpljenju.

ODGOVOR:

Činjenica je da Vaše vozilo ima 14 godina . Radi toga bi bilo dobro da ispitate mehaničko stanje motora i to : fazu motora,  podešenost ventila, kompresiju, čistoću usisne grane, čistoću usisnih kanala, stanje ispušnog sustava, tlak turbine, stanje same turbine . Nakon toga ispitajte dize a po potrebi i visokotlačnu pumpu. Sve su to razlozi radi kojih motor nema potrebnu snagu.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,4 i. - GASI SE

Datum objave: 10.08.2011 21:13:40
Slika
PITANJE:

Posjedujem Ford Escort 1,4, 1997.godina, prijeđeno 108 000 km.,redovno servisiran i do sada nisam imala nijedan kvar na vozilu. Nakon posljednjeg servisa od prije nekoliko dana, kada su između ostalog mjenjani i kablovi sa sviječicama, dešava se da se automobil gasi kod prijenosa u niži stupanj prijenosa ( ili kod kočenja i smanjenja brzine), osobito iz treće u drugu brzinu.Molim savjet.

ODGOVOR:

Ugradnja novih kablova za svjećice ne bih povezao sa gašenjem motora ( uz pretpostavku da su kablovi odgovarajući i ispravni ) . Motor se može gasiti radi drugih neispravnosti i to : senzor tempereture motora, aktuator minimuma, senzor TP ventila, MAP senzor, električna instalacija, nečisti injektori, filteri, ECU centrala. Provjerio bih ispravnost novih kablova a nakon toga po potrebi i svega ostalog što sam naveo.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,8 D - TERMOSTAT

Datum objave: 05.08.2011 22:10:09
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Na Escortu 1.8 diesel karavan iz 1991.g. mi i sad kad je vani toplo teško postiže normalnu temperaturu, uvijek je ispod sredine skale, tako da još nisam čuo dali uopće radi ventilator. Možda je prijašnji vlasnik izvadio termostat? Ili može biti neispravan tako da je stalno otvoren? Može li se vađenjem termostata prikriti neki drugi kvar? Ako je stvar u termostatu, koju marku kupiti, koji se pokazao pouzdanim? Sutra bi trebao na dulji put, pa vas molim brzi odgovor (do 15 i 30). Unaprijed zahvaljujem Saša

ODGOVOR:

Termostat motora se obićno vadi kada se motor malo pregrijava . Dobro bi bilo da provjerite da li postoji termostat i ako postoji da li je ispravan . Najbolje bi bilo da ugradite originalni termostat jer je najkvalitetniji . Takav termostat možete kupiti u svim Ford skladištima i trgovinama dijelova.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - SUSTAV ZA PRANJE STAKLA

Datum objave: 05.08.2011 22:04:38
Slika
PITANJE:

Pozdrav, vozim ford fiestu 98 godiste bazni model, imam problema sa sustavom za pranje stakla, naime ne radi mi zadnja prskalica za vodu kad ukljucim prakidac na volanu, ostalo mi normalno radi, kad stisnem prekidac prema sebi dva puta trebalo bi prskati vodu ali umjesto toga se ukljuce prednji brisaci i ne sprica vodu, provjerio sam prekidace oni rade i relej radi normalno (bar tako izgleda jer sam ga otvorio), protok vode kroz zadnje spricaljke radi jer sam premostio od prednjih na zadnje da vidim dali je mozda zacepljeno ali nije, pumpa za vodu radi ako ima jedna samo jer na pradnje staklo mi normalno sprica ili ima dvije to neznam. Molio bi vas ako mi mozete pomoci sta bi bilo kvar! Hvala Pozz

ODGOVOR:

Sve što ste naveli izgleda logično ali ipak nešto nije u redu. Prema Vašem opisu krenuo bih od posude za pranje stakla . Ispitao bih električnu pumpicu ili pumpice, provjerio bih ispravnost cijevnih vodova, provjerio bih tlak koji stvara pumpica, provjerio bih mlaznicu . Na kraju bih provjerio i sam prekidač na volanu. Kada se isti upali struja mora dolaziti do električne pumpice. Provjerite da li ispravno aktivirate sustav za pranje zadnjeg stakla. Precizniji odgovor i prijedlog rješenja mogu dati nakon neposrednog uvida na samom vozilu.

na vrh Povratak na vrh

FORD DIZEL - PITANJE AUTOMEHANIČARA

Datum objave: 04.08.2011 22:08:47
Slika
PITANJE:

pozdrav kolegama ciji odgovori su visoko strucni korisni i sve drugo sto se pod ovim podrazumeva.mehaniku radim od 1970god.uzadnjih 10tak god. radim fordove ali dizele vise.sada sam naisao na jedan motor kod kojeg imam problem sa paljenjem.motor je rasklopljen u novembru a zbog delova sklopljen u junu.pri paljenju nije upalijo na kljuc povukao sam ga upalijo je lako rad mu je los trokira na 4ti cilindar jer na cevi visokog pritiska 4te dizne konstatno izbacuje mehure vazduha pomesane sa naftom u obliku pene.motor radi na 3 cilindra dok 4-ta cev visokog pritiska konstantno izbacuje penu.pumpa visokog pritiska marke lukas nije reglirana dizne jesu.ja sumnjam u neispravnost pumpe v pritiska da li postoji neka fora pomocu koje cu probuditi 4-ti izlaz iz pumpe v pritiska.reglaza pumpe mnogo kosta.polovna takodje i  neizvesno musterija nema para jedva i ovo sakupio .meni najgore nije posao odradjen do kraja a samim tim nemoze da se naplati i plus toga pojavice se sumnja da li sam ja sve to strucno odradijo.

ODGOVOR:

Za Vas je najvažnije da je mehaničko stanje motora potpuno ispravno ( podešenost ventila, faza motora, kompresija ) . Nakon toga je bitno da sustav goriva ne vuče zrak . Ako je neispravna visokotlačna pumpa ( a prema Vašem opisu to može biti ) , problem nije Vaš nego vlasnika vozila. Objasnite da mehanički popravak motora nije povezan s lošim stanjem visokotlačne pumpe . Za uređenje visokotlačne pumpe potrebno je koristiti uslugu specijaliziranog servisa .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 TD - NE RADI USMJERIVAČ ZRAKA

Datum objave: 04.08.2011 22:03:37
Slika
PITANJE:

Poštovani! imam ford mondeo 1997 godište td 1.8. ne radi mi usmjerivač zraka u kabini, samo puše na vjetrobransko staklo. neki mi kažu da su u pitanju nekakvi vakumi. molim za pomoć! Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Točno je da Vaše vozilo koristi podtlak za upravljanje komandama sustava grijanja i ventilacije. Uzrok mogu biti cijevni vodovi za vakum, pojedine zaklopke, pneumatski ventili koji pomiću zaklopke . Neposrednim uvidom na vozilu mogao bih točno reći što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

FORD SIERRA 1,6 - NE ŠALTA UNAZAD

Datum objave: 04.08.2011 19:12:50
Slika
PITANJE:

Vlasnica sam Ford Sierre 1.6 80ks stare 20 godina. Javio se problem s mjenjačem; nemogu ubaciti mjenjač vozila za vožnju unazad usprkos pritiskanju spojke. Kada je automobil ugašen "operacija" je izvediva. Da li je se može dodatno kao hitna pomoć učiniti nešto s otpuštanjem spojke? U druge brzine pritiskom na kvačilo (koje lovi čisto na dnu, odnosno na kraju) promjene brzine su moguće.

ODGOVOR:

Spojka ne smije hvatati čisto pri dnu i to je razlog radi kojega ne možete šaltati rikverc . najprije bih provjerio ispravnost komanda spojke a tek nakon toga bih posumnjao u ispravnost same spojke. Navedena provjera je vrlo jednostavna i kratko traje.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - LAMPICA GRIJAČA

Datum objave: 04.08.2011 08:38:52
Slika
PITANJE:

Gospodine Meic,gledao sam vasu stranu i zakljucio da ste vrsni auto mehanicar,pa ako mozete da mi odgoorite na moje pitanje i da mi date neki savjet... vozim ford focus 1.8tdci zetec,2002 godiste.pre godinu dana sam ga uzeo i od tada do sad nisam imao nikakve probleme(kad sam uzeo sam smenio sve filtre)..pre mesec dana krenuo sam na godisni,vozio par kilometara i ipali mi se lampica za grejac,auto izgubi snagu i ugasi se.ja na kljuc,auto radi kao da nishta nije bilo....(to mi se desi jedno 5puta) nosio sam kod nekih majstora kod nas,al neznaju ni oni sta je tacno,pa molim vas da mi date neki savjet da ne mi se to desava...ako mozhda treba da se promeni neki filter ili nesto slicno ja se Vama unapred zahvalan i nadam se da cu dobiti neki odgovor hvala pozdrav-Nikola

ODGOVOR:

Motor se može gasiti radi brojnih razloga . Prvo što treba napraviti jest čišćenje rezervoara i zamjena pojediih filtera jer je to najjeftinije i najjednostavnije. Ostali mogući uzroci su složeniji i skuplji a  to mogu biti : dobavna pumpa, senzor radilice, regulator količine goriva, senzor tlaka goriva, senzor temperature goriva, elektronika visokotlačne pumpe, dize, električna instalacija motora, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI- KVAČILO LUPKA?

Datum objave: 02.08.2011 17:18:32
Slika
PITANJE:

poštovani, vozim ford mondeo 2.0 tdci 2003g. imam problem sa kvačilom konstantno lupka kad, mislim da je problem u zamašnjaku, zanima me šta je još potrebno promjeniti kad se mjenja zamašnjak i koliko otprilike sve to košta. unaprijed hvala..

ODGOVOR:

Točan uzrok što lupa mogu reći nakon neposrednog uvida na vozilu. Ako to ne uspijete riješiti javite se iza 22.08.20011. kada se vraćamo s G.O. Uz zamašnjak se po potrebi mijenja i set spojke ( ako je potrebno ) . Cijenu zamašnjaka možete saznati u svakom boljem dućanu autodijelova kada navedete broj šasije vozila.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 i. - KATALIZATOR I LAMBDA SONDA

Datum objave: 01.08.2011 21:35:35
Slika
PITANJE:

Hvala vam na prijasnjem odgovoru,pomogli ste mi i otkloni sam manji kvar na ventilu.Imam jos jedno pitanje naravno ako ste u mogucnosti da odgovorite.DA li lambda sonda ima funkciju ako nema katalizatora tj.skinut je sa vozila,posto cest uzrok lose vuce bude raspadnut katalizator,i zato je skinut prije nekih godinu dana.Unaprijed zahvalan u pitanju je ford mondeo 1998, 85 kw 1.8 benzin-plin sekvent.

ODGOVOR:

Lambda sonda može raditi i kada nema katalizatora . Međutim ista puno bolje radi kada katalizator nije skinut . Katalizator ima povratno djelovanje na lambda sondu radi kojega ona bolje radi .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,3 i.- NA MAHOVE BACA CRNI DIM

Datum objave: 01.08.2011 21:42:15
Slika
PITANJE:

imam ford escort 1.3i 1997god.kod mijenjanja brzine često se događa da par sekundi neće primiti gas,zatim pri konstantnoj brzini jednostovno poćne trzati i gubiti snagu pri cemu na mahove baca crni dim.Inaće motor dobro dobro pali i mirno radi u leru a ovi problemi se dešavaju povremeno ponekad ih nema po dva tri dana.Ako me ovi problemi prate na dužoj relaciji onda mi troši dosta ulja,a ako ih nema onda ne troši ulje.

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : mehanički , hidraulični , električni.  Točan i jednoznačan odgovor mogu dati nakon pregleda i dijagnostike motora. Moguće neispravnosti su : faza, kompresija, propuštanje usisnog kolektora, filteri, tlak goriva, injektori, ECT senzor, mjerač mase zraka, MAP senzor, senzor položaja leptirastog ventila, senzor bregaste osovine, električna instalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - ČIJA JE GREŠKA?

Datum objave: 28.07.2011 22:14:26
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem sa Ford Mondeom 2.0 TDCi. Radjen mi je servis pumpe visokog pritiska i zamjena ulja. Sada se (dok je vozilo još kod majstora) pojavio novi problem jer je, citiram "došlo do iskakanja klackalica iz ležišta i oštećenja poklopca bregaste osovine, tj navoja koji drže te klackalice". Objašnjenje majstora jeste da je filter ulja bio gust, te da se nije stvarao dovoljan pritisak, te je usled toga lanac bio dosta labav i prouzrokovao ovaj kvar. Želio bih čuti Vaše stručno mišljenje, da li je do takvog kvara moglo doći zbog filtera ili neke druge (njihove) greške. Srdačan pozdrav i hvala!

ODGOVOR:

Na motoru se mogu dogoditi nevjerovatne greške, istrošenja , kvarovi . Neposrednim uvidom i vještaćenjem pojedinih oštećenih dijelova može se doći do spoznaje kako i zašto je to nastalo. Osim Vašeg opisa i izjave Vašeg servisera, nemem nikakvih relevantnih činjenica na osnovu kojih bih dao svoje mišljenje. S moje strane bi bilo neozbiljno davati bilo kave kvalifikacije bez neposrednog uvida .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 16V - KONTAKT BRAVA ILI ......

Datum objave: 27.07.2011 16:39:19
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic;; javljam vam se povodom problema na mom Fordu Eskortu 16 16V Zetec 1997 godiste .Auto mehanicar sam po struci dug niz godina i po prvi put ne uspijevam da napravim nesto ;;; problem je sto ponekad kada stavim kljuc u bravu nema kontakta ili ima a i kada ima okretajem kljuca nema znakova da auto upali;; posle nekih nekoliko minuta ponovim operaciju i auto upali ;; a nekada ne ;; primjetio sam da ako pomognem svoj akumulator sa kablovima da auto odma upali,,,,bez problema ;; promijenio sam akumulator ali opet isto;; nekada pali a nekada ne ;; sve sam pregledao sve je kao korektno hocu reci ispravno,, ali enigma ostaje,,,, ima kontakt ali nece ni da pokrene motor;;;; a nekada je sve kao da nikad i nije postojao kvar;;; unaprijed zahvalan na vasem odgovoru;; ps;;; kljuc u bravi kontakt je tu okrenete kljuc ali se nista ne desava ;;;;;

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogu navesti moguće neispravnosti a to su : akumulator ( kapacitet mu mora biti iznad 60% ) , elektropokretač ( potreban servis radi lošeg stanja ) , električna instalacija od alternatora do akumulatora, loš spoj s masom ( veliki pad napona ) , kontakt brava ( najčešće električni dio kontakt brave ). Eto sada imate mogućnost da ispitate jedno po jedno i tako ćete otkriti uzrok.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - NEKOLIKO KVAROVA

Datum objave: 27.07.2011 16:24:55
Slika
PITANJE:

Vozim auto FORD MONDEO karavan 2.0 TDCI 96KW 2003.god .Problem koji se u početku tek naslućivao i primećivao na putu do mora svakih 15-20 min sada je posle 2-3 odlaska u FORDov servis prerastao u problem koji praktično onemogućava normalnu vožnju van grada u 4 i 5 brzini. U početku nije bio ni primetni gubitak snage koji se sad oseća prilikom snažnijeg ubrzanja,uključene klime ili penjanja na planinu koja je ranije bila moguca sa 5. brzinom sa punim kolima na 2000 obrtaja a sada traži prebacivanje u 4. brzinu. Problem se ne primećuje u gradskoj vožnji već pri vožnji na otvorenom kada motor dostigne radnu temperaturu prilikom konstantne brzine u 4 ili 5 brzini oko 2000 obrtaja (1800-2300) kada vozilo počne da štuca pa proguta i nastavi kad oduzmem i dodam gas. To trzanje deluje kao da se kompresor klime na sekund uključi,neki jak potrošač ali je primećen i bez klime.Ponekad i dodavanjem gasa ventilacija pojačava. Vozilo je ranije ponekad trzalo a sada skoro svaki put kada se vozi normalno. Potrošnja nije testirana možda malo povećana a subjektivno primećujem malo crni dim koji nije ranije bio. U leru i dalje radi relativno mirno i dobro pali i motor ne troši ulje . Primećeno je prilikom ubrzanja ali ne svaki put ali sve češće zvuk iz motorskog prostora nalik propeleru,šuštanju ili turbini koja je sve glasnija sa povećanjem broja obrtaja čak i gradskoj vožnji prilikom naglog ubrzanja. Dijagnostika na računaru u Ford servisu ne daje nijednu grešku 2-3 puta a prilikom vožnje ovlašćenog servisera i praćenja temperature goriva nije primećena greška. Čišćenje EGR ventila nije poboljšalo situaciju već možda se i češće dešava. Da li je problem primećen ranije kod ovih motora? Iz servisa FORD tvrde da imaju slične prijave zbog lošeg goriva koje može biti uzrok problema. Šta činiti, koje gorivo sipati i da li će da prestane ili je ovo gorivo napravilo neki defekt? Da li je jednostavno rešenje (neko crevo,gumica ,duhtung,senzor,....) ili neke složenije variante tipa turbina,kompresija... Drugi problem je klima koja odlično hladi ali je kompresor(ili ventilator) klime preglasan,dugo radi i oseća se na snazi motora mnogo više nego pre prvog problema. Nije servisirana. Treći problem je zanošenje zadnjeg kraja karavana kao uvijanje prilikom prelaska preko neravnina, rupa ili krivina. U servisu su konstatovali udaren nosač zadnje uporedne leve spone koji treba zameniti. Na reglaži trapa bilo je sve u redu, gume su dobre.Silen blokovi dobri a amorizeri pokazuju blago ljuljanje . Unapred hvala na odgovoru .

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba obaviti detaljan test motora i ispitivane pojedinih komponenata što Vaš servis nije napravio . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza , kompresija, suženej usisnih kanala, djelomično začepljenje auspuha ) , sustav za dobavu zraka u motor ( tlak turbine, sustav za regulaciju turbine, senzor talaka turbine, intercooler ) , sustav za dobavu goriva i za regulaciju goriva ( pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, egr ventil senzor tlaka goriva, regulator količine goriva , senzor radilice, dize, visokotlačne pumpa ) , upravljački sustav motora ( električna instalacija , ECU računalo ) . Klima uređaj se mora redovito servisirati svake dvije godine i tada nije bučan. Vaše vozilo je nestabilno jer ste zanemarili stanje ovjesa a imate i dotrajale amortizere.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 16V - UZROK U REZERVOARU

Datum objave: 24.07.2011 06:35:59
Slika
PITANJE:

poštovani,vozim ford focus 1.8 16v 2003 god.imam problem s autom,kad mi je količina goriva u tanku na četvrtini tanka auto počne trokirati i ne prima gas,a sad mi se to počelo dogadjat i pri punom tanku ali samo kad malo duže vozim,onda malo ohladim i nastavim dalje i ponovo ide kao da nije ništa bilo,bi li to mogao biti problem s pumpom goriva.gdje ju mogu nabaviti i koliko ona košta molim pomozite,unaprijed hvala

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu i svemu što ste naveli uzrok treba tražiti u rezervoaru . Tamo postoji sklop u kojemu se nalazi pumpa za gorivo, pokazivač za količinu goriva, usini filter, sistem cijevi za gorivo, zajedničko kućište koje objedinjuje sve što sam nabrojio. Logično je da najprije izvadite navedeni sklop i da provjerite ispravnost svakog dijela . Tek nakon toga ako će trebati razmišljajte o pumpi za gorivo. Ako ćete sami to raditi , pazite da nešto ne polomite na navedenom sklopu. Pumpu za gorivo možete nabaviti u svakom bljem dučanu koji prodaje Ford autodijelove.

na vrh Povratak na vrh