Danas je: 01.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

HYUNDAI 1.3i - PROBLEM KOJI MEHANIČARI NE MOGU RIJEŠITI ?

Datum objave: 01.09.2014 18:03:48
Slika
PITANJE:

Imam poteškoća sa hyundai 1.3 12v 2000g.,naime auto sam kupio i odlučio ga dovesti u red,da bude siguran auto. nakon određenog ulaganja pojavljuje mi se problem koji mehaničari nikako ne mogu riješiti.auto mi u leru radi donekle pravilno,čim ga idem voziti auto nikako ne prima gas,a kad ga i primi radi odlično na višim obrtajima od 2500,zna se i sam ugasiti od sebe,uglavnom totalno nevozljiv.dijagnostika ne pokazuje nikakav kvar. na autu su promjenjeni kablovi,svjećice,proćišćeni injektori promjenjen senzor radilice na nagovor mehanicara koji nije davao kvar po dijanostici,bobine valjaju,maf senzor isto ok,senzor temp.isto ok,sad je jedino ostao senzor polozaja gasa za promijeniti ali tako mi se vise ne da davati novce napamet,pa bih Vas molio pametan savjet ako je to uopće moguće.jedino vidim kao pametno rjesenje auto odvesti elektricaru,hvala unaprijed

ODGOVOR:

Vozilo povjerite renomirano servisu. U samom startu navedite koji su problemi i pitajte da li mogu obaviti kompletnu dijagnostiku motora, defektirati kvar i otkloniti isti. Ovom prilikom ne bi navodio moguće neispravnosti jer od toga ne bi imali koristi. Prilokom dijagnostike treba obaviti slijedeće: kontrola mehaničkog sustava motora, kontrola sustava elektronskog ubrizgavanja, kontrla sustava za stvaranje iskre na sviječicama, kontrola sustava za upravljanje motorom.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI TUCON 2,0 CRDI - MOTOR SE UGASIO U VOŽNJI ?

Datum objave: 31.03.2014 14:46:32
Slika
PITANJE:

Pozdrav, vlasnik sam Hyundai Tucon 2,0 CRDi, 2004.g., dizel. Vozilo mi se ugasilo na brzoj cesti u vožnji pri brzini 130-140 km/h. Dok sam shvatio da nešto nije u redu, sigurno sam prešao 100-tinjak metara u brzini ( u petoj brzini). Nisu se čuli nikakvi popratni zvuci, udaranje, buka i sl. Nakon zaustavljanja sam pokušao startati motor, a kada sam okrenuo ključ čuo se samo zvuk "klik" (kao automat anlasera, mislim ??) Prva pomisao je da je možda pukao ili preskočio zupčasti remen, ali nije, nakon provjere utvrđeno je da je remen na mjestu, motor u fazi. Kada se mjenjač stavi u petu brzinu i pogura u nazad nema otpora, vozilo se miče u nazad, dok prilikom pokušaja guranja vozila u naprijed, nailazi se na tvrd otpor, ne može se pomaknuti niti malo. Ručno okretanje motora, moguće je kratko, nakon čega nešto zapne, nailazi se na otpor. To su trenutni simptomi. Koji bi bili mogući uzroci fizičkog blokiranja motora (da je nešto dospijelo u motor od turba, pucanje ventila, klipnjače, netko mi je rekao, možda je pukao klin koji drži bregastu osovinu i sl., ljudi pričaju????). Zahvaljujem. Pozdrav.

ODGOVOR:

Sve što ste naveli kao razlog je logično . Došlo je do blokade motora a mogući uzroci su ; ventili , dio krilca turbine koji je ušao u cilindar, bregasta  osovina, podizači, klipnjače, lažejevi radilice, ostale netipične greške . U ovom slučaju treba napraviti mehaničku defektažu . Najprij eće se provjeriti razvodni mehanizam i bregasta osovina, nakon toga treba skinuti karter i provjeriti klipnjače i radilica, na kraju ( po potrebi ) treba demontirati i glavu motora .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI COUPE 1,6 i. - ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 07.11.2013 17:04:00
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Hyundai Coupe 1.6, 2000. godište. Na motoru je napravljena generalka pred nekih 2 godine ali je otada pređeno vrlo malo, cirka 5000 km. Imam problem kod paljenja nakon duljeg stajanja, u početku od nekoliko dana, a u posljednje vrijeme i već nakon samo jedne noći. Također u početku je taj problem bio izražen samo kod hladnog vremena međutim sada je i u ljetnim mjesecima, dakle neovisno o toploj vanjskoj temperaturi. Tek kada se problem pojavio reagirao bi i upalio nakon jednog-dva do tri pokušaja, rijetko više, međutim u zadnje vrijeme događa se da ga po 15ak minuta uzalud pokušavam upaliti. Prije 4 mjeseca bio je na redovnom servisu i napomenut je taj problem međutim rečeno mi je da kompjuter nije ništa pokazao. Neposredno prije nego upali dogodi se da malo kao "zašteka" kod verglanja kao kod prijašnjih auta koji su imali razvodnik namješeten na ranije paljenje. Tada upali i iz auspuha izađe dosta crnog dima. Poslije toga kada jednom upali ostatak dana pali normalno i nakon stajanja, do ujutro nakon noći. Auto živo vergla, baterija i alnaser su dobri i čujem pumpu goriva da radi.

ODGOVOR:

Uzrok otežanog paljenja sigurno postoji samo ga treba znati otkriti i otkloniti . Moguće neispravnosti su ; pad napona na pojedini dijelovima električne instalacije motora, ploča s osiguračima i relejima, niski tlak goriva, injektori, regulator tlaka goriva, senzor temperature motora, IAC ventil minimuma, loša iskra na svjećicama, bobina, senzor radilice, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - ČUDAN ZVUK IZ MJENJAČA ?

Datum objave: 18.09.2013 07:53:04
Slika
PITANJE:

Potštovani Gospodine Meić, vozim huyndai accent 2000g. koji sam otkupio od svog tasta, auto ima 60000KM i u vožnji se odlikuje dobrim karakteristikama i dobro vuče ,ali imam problem kada dođe hladnije vrijeme i vlažnije, kada upalim auto i postavim ručicu mijenjača u ler, i lagano dodajem gas ili bez gasa čuje se lagano krčanje, pritiskom na kvačilo taj zvuk nestaje. Čak i na semaforu kada ga ubacim u ler gas i dodam gas taj se zvuk pojavljuje ali u slabijem obujmu. Mijenjao sam potisni ležaj, jer sam mislio da on proizvodi taj zvuk, ulje u mijenjaču također. Mehaničar koji mi je to mijenjao kaže da je getriba u dobrom stanju kao i lamela, podmazao je piksle u getribi i nema dodatnih špina. Da li možete pomoći savjetom što bi moglo biti uzrok krčanju koje nastaje kod rada u ler gasu. Sradačan Pozdrav.

ODGOVOR:

Zvuk koji ste opisali nastaje u mjenjaču zbog malih istrošenja na pojedinim ležajevima, rukavcima, zupčanicima mjenjača . Funkcionalno to ne smeta ničemu . U ovom slučaju nije potrebno ništa poduzimati dok se mjenjač uredno šalta i dok nema nikavih zvukova kada je mjenjač u nekoj od brzina . Ako Vas to ipak smeta onda treba investirati u popravak mjenjača . Ako želite dodatno objašnjenje nazovite me na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI GETZ 1,4 i. - NE RADI KLIMA UREĐAJ ?

Datum objave: 28.07.2013 12:13:42
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Posjedujem hyundai getz 1.4,71kw iz 2005 godine.(196000km) Prilikom vožnje upalio sam klimu te primjetio da iz ventilacije ne izlazi hladan zrak, ponovio sam paljenje gašenje klime ali nije se nista promjenilo. Zaustavio sam auto na ugibalištu te primjetio dim iz haube. Dim je smrdio na paljenu gumu ili plastiku te je dolazio negdje od ispod remenja sa donje strane motora,( pošto je bila noć nisam mogao utvrditi točan izvor dima.)Dim je nakon par minuta prestao. Vozim vec par dana te motor uredno radi bez ikakvih problema. Ulja i rashladne tekućine ima. Pritiskom na dugme klime osjeti se da se klima pali jer motor u leru počme snažnije radit ali nema hladnog zraka. Klima je prije uredno radila. Znate li možda o čemu se radi? lp

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : pogonski remen kompresora klima uređaja, elektromagnetska remenica kompresora, kompresor klima , nedostatak rashladnog plina, ekspanzioni ventil , dehidrator . Napravite pregled i servis klima uređaja, zamijenite neispravne dijelove i po pravilima struke obavite potrebne radove.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,5 i. 16V - MOTOR NEĆE DA UPALI ?

Datum objave: 23.03.2013 19:07:11
Slika
PITANJE:

citao sam sada mnoga pitanja,posto vidim da se razumijete postavicu vam jedno,vlasnik sam hyundai accenta 2001 g. 1.5 16v.prije par mjeseci auto je pocelo slabije da pali,dabi prije mjesec to skoro postalo nemoguca misija,nakon toga ocistio sam sve vaznije komponente,provjerio svjecice i kablove,ocistyio senzor sa prednje strane motora sa kojeg kabal vodi prema razvodnoj kapi(elektronska neznam tacan naziv)posle toga paljenje se znatno poboljsalo.prije dva dana pokusam da upalim ali nema sanse,bez problema vergla samo nece da se motor javi.napomiljem kada auto upali radi bez ikakvih problema,nema stucanja,niti trokiranja.problem se javlja vecinski kada je motor hladan.dali je moguce da je do tog senzora i sta mi vi preporucujete.hvala

ODGOVOR:

Najbolji način da se otkrije kvar je ispitivanje pojedinih dijelova i sklopova . Međutim za kompletno ispitivanje potrebno je imati servisno diajgnostičku opremu i sve mjerne uređaje. Uz to je neophodna i tehnička baza podataka za Vaše vozilo . Prema Vašem opisu navesti ću redolijed ispitivanja i što sve treba ispitati . Redoslijed je slijedeći : mehaničko stanje motora ( faza motora, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , sustav paljenja ( akumulator, elektropokretač, svjećice, kablovi, bobina, ulazni napon u bobinu , pojedini konektori na motoru i oko motora ) , sustav dobave goriva ( tlak goriva, injektori, regulator tlaka goriva, filteri ) , sustav za upravljanje motorom ( pojedini senzori motora, lambda sonda, EGR ventil, potenciometar leptirastog ventila, električna instalacija, ECU centrala motora ) , sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer, ključ, elektromagnetska antena na kontakt bravi ) .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 i. - MOTOR NEMA DOVOLJNO SNAGE ?

Datum objave: 29.01.2013 15:43:50
Slika
PITANJE:

Imam hyunai accent 2002g 1.3 gl 63kw... Neprekidno mi se pali lapica check. bio sam na diagnostici vec nekoliko puta svaki mi je put pokazivalo grsku senzor protokola zraga i lamba sonde... Zamjenio sam i senzor protokola zraka koji kosta 2250kn te lamba sondu koja kosta 800kn i svjecice... no nako toga mjenjana poceo mi povremeno trokirati kao da nema goriva i pri davanju punog gasa se gusi ko da nedobiva dobru mjesavinu zraga i goriva... tek nako vise od 4500 obrtaja u minuti radi dobro i na oko 1000km predenih potrosi oko jedne litre ulja... I volio bih ga malo ojacati staviti vise konji snag kao i sta da stavi i od prilike koja bi bila cjena i koliko bi se smije ojacati da nebi pretjerao... sa chipom ili necime slicnim kako bi ga ojacao... Hvala unapred na pomoci...

ODGOVOR:

Pojedine neispravnosti na Vašem vozilu ( motoru ) ne mogu se otkriti samo uz pomoć dijagnostičkog uređaja ( mototester , kompjutor ) . Uz takvu dijagnostiku potrebno je obaviti i sva druga pojedinačna ispitivanja . Na taj način se radi dijagnostika svih sustava i to : mehaničkog sustava motora, hidrauličnog sustava motora, sustava paljenja, sustava za upravljanje motorom . Nakon što se detalno ispitaju navedeni sustavi , mogu se znati sve neispravnosti. Najprije obavite tekvo ispitivanje , otklonite sve pronađene neispravnosti a tek onda eventualno razmišljajte o povečanju snage motora. Nemojte razmišljati o većoj snazi motora ako postoji bilo kavo istrošenje na mehaničkom sustavu motora ( propuštanje na ventilima, kompresija, nečisti usini kanali, .... ) . Povećanje snage chip tuningom se za Vaše vozilo ne isplati jer motor nema turbinu . Zbog toga se ne mogu postići zadovoljavajući rezultati. Ako želite detaljnije o svemu možete me nazvati na 060/6060-44.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,4 i. - TROŠKOVNIK

Datum objave: 28.01.2013 13:25:07
Slika
PITANJE:

Poštovani! Prije 4 mjeseca sam kupio polovni Hyundai Accent, 11/2006, 1,4 benzinac, prešao 48 tis.km.Bio sam svjestan da stari korisnik nije radio redovne servise (možda ulje i filter) te je to bilo i ukalkulirano u cijenu. Sada me čeka veliki servis: ležajevi,diskovi,filter ulja i ulje,možda i zraka.Planiram otići kod ovlaštenog servisera.Imate li kakvu procjenu ukupnog troška servisa te predlažete li izmjenu još kojih detalja? Preciznije,što bi još trebalo provjeriti (amortizeri mi se čine ok). Hvala i pozdrav!

ODGOVOR:

Nema nikve logike da Vam ja navodim troškove pojedinih dijelova i radova a i cijene norma sata u Hrvatskoj su različite. Kada bi Vi kojim slučajem bili u mojoj blizini mogao bih Vam točno napraviti troškovnik . Često radim detaljan pregled vozila prije servisa i taj pregled je besplatan. Nakon toga detaljno pregledam vozilo na servisnoj dizalici i na probnoj vožnji. Nakon ovakvog pregleda svojim strankama i ljudima dobre volje napravim detaljan troškovnik potrebnog materijala i za svaku stavku trošak rada . Ja se nadam da ćete takvu uslugu dobiti i u Vašem gradu.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ELANTRA 1,6 i. - LOŠ RAD MOTORA I OTEŽANO PALJENJE ?

Datum objave: 14.10.2012 19:20:22
Slika
PITANJE:

ljepi pozdrav Gosp. Meicu samo da se zahvalim unaprijed na vasaj stranici za pomoc nama obicnim ljudima bez tolikog znanja!!! Moje pitanje glasi imam elantru 2000 godinu gls 1.6 benzin!! 122000 km ujutro mi auto ne zeli upaliti tek iz 3-4 pokusaja a to kad se dogodi pocne cijeli motor tresti kao da se gusi sve dok mu ne stisnem gas!! onda postane sve normalno i auto vuce i radi!!! ponekad i obrtaji skacu u leru pri paljenju!! provjerio sam pumpu goriva i ona je ispravna!!! tako je bilo sve do prije 3 dana i auto vise ne zeli upaliti!! ne znam sta da radim s autom jer radim u inozemstvu i tesko mi ga je odvesti nekom mehanicaru da mi kopa po motoru i onda mi jos uzme brdo novaca!! kablovi su novi zamjenjeni prije 10 dana jer su kao oni bili uzrok svemu s tim da nisu orginalni i malo vire van znaci ne dihtaju dali je i to mozda problem!!! jos jedno kad se auto ujutro palio i kad sam ga uspio zapaliti iz auspuha je izbacio oblak bijelog dima!!! molio bih Vas strucan odg ako mi mozet ikako pomoci!!! hvala ljepa na vremenu i na odg.

ODGOVOR:

Ovom prilikom mogu navesti više od dvadesetak mogućih razloga radi koji imate probleme s paljenjem i lošim radom motora . Kada je to tako onda je najefikasniji način na koji se točno dolazi do spoznaje o svim kvarovima kompletna dijagnostika motora . Takva dijagnostika obuhvača : ispitivanje mehaničkog stanje motora , ispitivanje elektronskog sustava ubrizgavanja goriva, ispitivanje sustava za stvaranje iskre na svjećicama , ispitivanje upravljačkog sustava motora . Ipak ću navesti najčešće uzroke a to su : loša iskra na svjećicama , probijanje visokog napona , bobina, senzor radilice, tlak goriva, filteri, nečisti injektori, senzor položaja zaklopke snage, senzor temperature motora, aktuator minimuma, MAP senzor za tlak zraka, EVAP ventil rezervoara, EGR ventil, mjerač mase zraka, lambda sonda, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI GETZ 1,5 CRDI - POTROŠNJA GORIVA VEĆA OD DEKLARIRANE ?

Datum objave: 03.10.2012 19:25:27
Slika
PITANJE:

Postovani!Imam Getz 1.5Crdi,2008g.Sa njim sam do sada presao 28.000 km.Razradjivao sam ga po propisu,vozim ga na malim okretajima,bez naglih ubrzanja.Problem je u potrosnji.Van grada trosi od 4.7-5.5 l i sa time sam zadovoljan,ali po gradu trosi 8.5-9.3lit.To svaki put kad idem na servis reklamiram ali mi svaki put odgovaraju da je do nafte,voznje na kratkim relacijama,da odjednom napravim 100 kilometara po gradu pa cu vidjet potrosnju itd.Eko test je uvijek odlican.Taj sam auto uzeo iskljucivo zbog deklarirane potrosnje(4.5 van grada i 5.5 po gradu).znamda je to nemoguce ali potrosnja po gradu mi se cini previsoka.Servisiram ga redovito u ovlastenim servisima,a potrosnju mjerim tako da ga napunim do cepa,napravim 100km i opet ga natankam na istoj punpi.Molam Vas za misljenje i savjet.Hvala

ODGOVOR:

Potrošnja goriva koju ste pročitali u prospektu za vozilo je Trojanski konj proizvođača vozila jer Vas je time pridobio da kupite vozilo . Potrošnju goriva koja je navedena u prospektu , Vi osobno ne možete postići ali je može postići probni vozač ili djelatnik servisa . Oni to mogu postići jer imaju točnu uputu kako moraju voziti da bi postigli takvu potrošnju . U realnoj vožnji Vi to nemožete postići . Ako dođe do sudskog spora Vi ćete izgubiti .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI SANTA FE 2,0 CRDI - POTROŠIO 1.000 eura BEZ REZULTATA ?

Datum objave: 09.08.2012 15:47:21
Slika
PITANJE:

Postovani G. Meić, Vlasnik sam Hyundai Santa Fe 2.0 crdi, 2003. god. Auto normalno pali, mirno radi, ali je problem sljedeci: kad dodam gas auto se ugasi. I to bez nagovjestaja (stucanja), jednostavno se ugasi kao na kljuc (sve lampice zasvjetle na tabli). Nije bitno da li je to na 30km/h ili na 120 km/h, najcesce prilikom preticanja, sto je jako nezgodno, a i opasno. Poslije 1 min, normalno upali i ide dalje. Kad polako ubrazavam, sve u redu, ali kad mi treba jace ubrzanje, on se ugasi. Bio sam na dijagnostici, problem je u instalaciji visokog pritiska (nista detaljnije). Servisirana je pumpa visokog pritiska (kod provjerenog majstora), zamjenjene su dizne, promjenjeni senzor i regulator pritiska i nista!! Auto presao 160.000 km. Do sada to ucenje majstora na mom autu kosta preko 1.000€, a problem jos nije rjesen. Molim Vas za pomoc. Unapred zahvalan.

ODGOVOR:

Vi i sami znate da je za točan odgovor potrebno obaviti pažljivo, detaljno i stručno ispitivanje pojedinih komponenata na vozilu . Opčeniti odgovor je da neispravno može biti : senzor pedale gasa, senzor tlaka goriva na Rail-u, senzor tlaka zraka, regulator količine goriva, prisutnost zraka u gorivu, dobavna pumpa, filteri, EGR venti, senzor radilice, sustav za regulaciju turbine, visokotlačna pumpa, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,5 CRDI - ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 22.06.2012 18:57:09
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meiću. Vlasnik sam hundayi aksenta 1,5 crdi 2002 god. Prvi sam vlasnik i do sada sam prešao oko 250000 km. Vozilo je odlično, mali potrošač, odličmo vuče ali teško pali. Prošle godine imao sam problem sa bravom i ključem te senzorom na radilici. Radi slabijeg palenja zimus je kupljen novi akumulator ali stanje u paljenju nije se mnogo promijenilo. Auto neveselo vrti i relativno teško pali. Od prije nekoliko dana pali nakon dugo verglanja. Kada je hladan i pali za 10-ak okretaja a kada je vruć treba mu mnogo duže. Bio je je u servisu na pregledu (preko kompjutera) i sve je u redu. Pumpa je promijenja na nekih 120000 km i rekli su mi da je to normalno.Može li pumpa praviti problem oko paljenja (mislim da ona treba da radi ili ne radi). Gorivo točim na OMV-u. Napominjem da auto ne troši ulje, odlično vuče, troši oko 5l goriva. Možete li dati savjet kako otkloniti problem oko paljenja? Hvala

ODGOVOR:

Prvi uvjet da motor dobro pali je stanje akumulatora i elektropokretača . Ako je to u redu onda treba ispitivati i druge moguće neispravnosti a to su : prisutnost zraka u gorivu, senzor temperature motora, niska kompresija motora , senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, dize, EGr ventil, električna instalacija motora, ECU centrala . Provjerite sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI SONATA 2,0 i. 16V - SMETA MI JER TEŽE PALI NA TOPLO ?

Datum objave: 05.06.2012 07:56:26
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću,rado ćitam vaše savjete iako mi do danas nisu bili potrebni.Ovoga puta ipak mi treba savjet za mog ljubimca.Imam Hyundai sonatu 2.0 iz 2001 g. sa prijeđenih 150 000 km,ne troši ulje,normalno radi,ne pali se lampica,drugi sam vlasnik već 6 godina i do sada nisam imao nikakvih problema.Prije 6 godina ugradio sam plin Landi renzo-omegas(direktno ubrizgavanje)i šta se toga tiće jako sam zadovoljan.Auto normalno pali dok je hladan,ali kad ga palim dok je još topao(npr nakon pola sata)on teže pali,zapravo upali ali uz dodavanje gasa.Možda će neko reći da je to u redu i da sam sitnićav ali mene to smeta.Moram napomenuti da sam prije mijesec dana ultrazvućno ćistio brizgalice i da je bilo možda malih promijena na bolje ali po meni nedovoljno.Po meni ili su brizgalice slabo oćišćene ili je nešto treće u pitanju.Molim vas za savjet i unaprijed zahvaljujem.!

ODGOVOR:

Kada motor teže pali dok je topli , postoje samo dva osnovna razloga za to , jedan je količina goriva na injektorima a drugi je slaba iskra na svjećicama . Ako je količina goriva odgovarajuća , ispituju se svi detalji i komponente sustava za stvaranje iskre na svjećicama a to su : svjećice, kablovi, bobina, ulazni napon na bobinu, ECU centrala , akumulator, elektropokretač ( pad napona prilikom startanja motora ) . Ako se ustanovi da je iskra na svjećicama dobra tada se ispituju pojedini dijelovi sustava elektronskog ubrizgavanja . Ispitivanje počinje s mjerenjem tlaka goriva , provjerom stanja injektora ( količina goriva i oblik mlaza na injektorima ) . Nakon ovoga slijedi ispitivanje pojedinih senzora , davača, aktuatora i to : senzor temperature motora, mjerač mase zraka, senzor tlaka zraka, EVAP ventil rezervoara, EGR ventil, senzor položaja zaklopke snage, električna instalacija motora ( kontakti, konektori ) , konektori na injektorima , ECU centrala motora. Na kraju se treba spomenuti i mehaničko stanje motora kao mogući utjecaj . Redoslijed ispitivanja bi bio : mehanički sustav motora, hidraulični sustav ( tlak i količina goriva ) , sustav za stvaranje iskre , elektronski sustav ( senzori,, davači , ECU ) .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,5 CRDI - NAKON UREĐENJA GLAVE, NE PALI ?

Datum objave: 07.03.2012 22:42:01
Slika
PITANJE:

pozzz auto je hondai acent 1,5 dizel 12ventila 2002 god nije mogao upalit pa je pokusano da upali na slepanje tako da je preskocio al je izmjenjano sve od ventila dihtunga glave i vraceno u normalu al sada auto nedobia neftu na dizne uopce ako moze pomoc

ODGOVOR:

Vaše vozilo nema obični dizel motor nego CRDi , Common Rail . Motor ima brojne senzore, davače, aktuatore a sa svime upravlja kompjutor motora . Prilikom radova na motoru mogli ste ošteteiti neki od elektronskih dijelova, nešto krivo spojiti ili oštetiti električnu instalaciju . Provjerite : fazu motora, kompresiju, pumpu za gorivo, senzor radilice, električnu instalaciju motora, prisutnost zraka u gorivu .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI TUCSON 2,0 CRDI - SLABO UBRZAVA ?

Datum objave: 05.03.2012 23:03:39
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić. Imam Hyundai Tucson 2.0crdi 4wd, 2006.g. Počelo mi se dešavati da kada vozim brzinom od cca 120 km/h i hoću ubrzati, auto se nastavlja kretati na istoj brzini (cca 120 km/h), ili ako vozim brže, onda počne sam usporavti na brzinu od cca 120km/h. Ovo se dešava već jedan duži period, u početku se to dešavalo cca jednom u dva-tri tjedna, međutim u posljednje vrijeme se dešava sve češće, danas naprimjer mi se to desilo dva puta u cca 10 minuta. Također mi se u zadnjih par dana počelo dešavati da prilikom dodavanja gasa i prilikom prebacivanja iz niže u višu brzinu, na cca 2000 okretaja, auto počne zacukavati, kao da mu ne dodajem dovoljno gasa,otprilike kao kad umjesto u prvoj krenete u drugoj, a kada prebacujem brzinu s malo jačim brojem okretaja onda je sve ok i nema zacukavanja. Napominjem da je auto redovito servisiran, i zbog prvog problema sam već nekoliko puta bila u servisu, međutim nitko ne zna šta je s autom, pa Vas lijepo molim ako mi možete odgovoriti o čemu se radi. Lijepi pozdrav i unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu moguće neispravnosti mogu biti brojne . Ispitivanje treba započeti po logičnom redoslijedu i to : filteri, prisutnost zraka u gorivu, senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, regulacioni ventil turbine, MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor temperature goriva, senzor bregaste osovine, senzor radilice, djelomično začepljenje auspuha, električna instalacija motora, mehanički uzroci, visokotlačna pumpa .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 MPI - ZELENA TVAR ?

Datum objave: 29.02.2012 08:48:23
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Hyundai Accent 1.3 mpi 55 kw 1999 god. na razvodniku za kablove od svjecica vidio sam kad sam ga skinuo da se pojavila neka zelena grudvasta tvar ,prilikom toga skinuo sam i ostale kablove i vidio da su ostala 3 kabla uredu, razvodnici na sebi imaju zutu plastiku iznutra a na ovom prvom nema plastike a kao da nema ni napajanja od nikuda..Možete mi reci o cemu se radi i sto bi to moglo biti? Unaprijed zahvaljujem Lijep pozdrav

ODGOVOR:

Prema vašem detaljnom opisu nastala je oksidacija i ožtećenje kontakata na visokonaponskom dijelu sustava za stvaranje iskre na svjećicama. Radi vrlo važne funkcije navedenog dijela , najbolje bi bilo da zamijenite visokonaponske kablove i razvodnu kapu . Ako trebate dodatno objašnjenje nazovite na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,6 i. 16V - TREBA LI GENERALKA ?

Datum objave: 17.12.2011 14:54:45
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić, Imam Hyundai Accent 1.6, svibanj 2008. u koji sam odmah ugradio plin (Tomassetti) u servisu Hyundai Birt, Dugo Selo, gdje sam i servisirao auto. Ove godine sam primijetio da mi auto troši plin, po mom mišljenju dosta, a po mišljenju servisera u Birtu to je normalno. Potrošnja ulja u motoru je slijedeća (auto sada ima 80.650 prijeđenih kilometara): Hyundai Birt 09. 03. 2011. 60.256 km 3,5 litara SHELL ULTRA 5 W 40 Hyundai Birt -redovni servis 02. 06. 2011. 65.146 km 1,0 litara SHELL ULTRA 10 W 40 nadolio – prijeđeno 4.837 km 31. 07. 2011. 69.983 km 0,4 litara SHELL ULTRA 5 W 40 ulje u motoru na max. nadolio – prijeđeno 4.567 km 12. 09. 2011. 74.550 km 0,3 litara SHELL ULTRA 5 W 40 ulje u motoru 4-5 mm iznad max. Hyundai Birt - servis na 75.000 km 26. 09. 2011. 75.168 km 3,5 litara SHELL HELIX PLUS 5 W 40 ulje u motoru na max. nadolio – prijeđeno 2.226 km 09. 10. 2011. 77.394 km 0,3 litara SHELL ULTRA 5 W 40 ulje u motoru 3- 4 mm iznad polovice razine prijeđeno 1.621 km 02. 11. 2011. 79.015 km 0,0 litara ulje u motoru točno na polovici razine između min. i max prijeđeno 585 km – ulje u motoru 2-3 mm iznad min. 13. 11. 2011. 79.600 km 0,5 litara SHELL ULTRA 5 W 40 ulje u motoru 4-5- mm iznad polovice razine ulja Molim vas vaše mišljenje je li to normalno i je li relativno novi auto iz 2008. mora toliko trošiti ulja. U Hyundai servisu su mi rekli da vozim 1.500 – 2.000 km auto na benzin i da onda pogledam potrošnju ulaj u mototru, jer potrošnja može biti i uslijed plina. U Hyundai Žitvaju su mi kazali da se to moralo regulirati u jamstvenom roku, koji je u međuvremnu istekao (3 godine ili 100.000 km). Oni tvrde da treba zamijeniti prsten, komplet brtvi, treba ići na brušenje – vanjska usluga, a kada se već to radi bilo bi poželjno zamijeniti zupčasti remen, remenicu i zatezač zupčastog remena. Prema tome, to je praktički generalka motora. Molim vas je li to nužno napraviti sada ili je možda poželjnije to sve, ako treba, izvršiti na idućem servisu. Uvjeren sam da mogu to obaviti i kod vas, pa me interesira koliko je vaša usluga i je li moraju biti sve originalni dijelovi ili ima i boljih rješenja. Unaprijed zahvaljujem na vašem cijenjenom odgovoru. S poštovanjem, Joško Lisičar

ODGOVOR:

Svaki motor troši ulje bez razlike da li je potpuno novi ili nije . Za motor Vašega vozila je dozvoljena potrošnja ulja 0,2 litre na 1.000 km . Odgovarajuće ulje za Vaš motor je sintetičko 5W30 . Interval izmjene ulja je svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje. Ako je potrošnja ulja veća od navedene , najčešći uzroci su : loša kvaliteta ulja , vodilice ventila, brtve na vodilicama ventila. Vaše vozilo bih najprije pregledao i tada predložio rješenje . Ne bih unaprijed davao mišljenje da je potrebno raditi obradu  bloka motora i raditi generalni popravak . Za dogovor oko pregleda vozila možete se javiti i telefonom .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI TUCSON 2,0 i. - SPOJKA

Datum objave: 15.12.2011 22:40:10
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine Meić.zahvaljujem vam na brzom odgovoru.kako vam nisam naveo podatke za konkretniji odgovor iskoristio bih ovu priliku za još jedan odgovor.vozilo je hyundai tucson 2008g. 2000kubika, 20.000km,benzinac.što se tiće zvuka proklizavanja nisam naveo da nikad neznam na kojoj visini mi spojka hvata.uglavno pedalu spojke pritisnem više nego što je potrebno kako nebi došlo do krćenja.postoji možda mogučnost nekakvog podešavanja kako bi se ujednaćio rad spjke ili je jedino moguće rješenje skidanje mjenjaća sa promjenom određenih djelova ? unapred hvala

ODGOVOR:

Kod svih vozila bez obzira na marku , pedala spojke se uvijek MORA stisnuti do poda . Nakon otpuštanja pedale spojke , ista treba hvatati ( prihvačati ) na prvoj trećini ukupnog hoda pedale spojke. Na taj način se može točno znati gdje spojka prihvača . Ako to nije tako , najčešća neispravnost je komanda spojke ili sama spojka. N aVašem vozilu komanda spojke je hidraulična i ista se ne može podešavati .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI TUCSON - ČUDAN ZVUK I TEŠKO PALJENJE ?

Datum objave: 04.12.2011 11:29:32
Slika
PITANJE:

posjedujem hyundai tucson 2008 god.sa 20000km.svaki put kada krećem čujem kratko zvuk proklizavanja trenje nečega,ali neznam čega.zvuk nije metalnii moram napomenuti da nemam nikakve poteškoće u vožnji.prilikom zadnje posjete servisa rekli su da se to čuju ferode .očistili su d iskove,međutim zvuk nije nestao. drugi problem se pjavio prije 6mj,a ponovio se danas.nisam mogao upaliti auto.verglao sam barem 5 puta, inaće uvjek pali iz prve .pokretać je vrtio sa lakoćom,kao da ne vrti motor.nakon petog verglanja počeo sam pumpati gas,te je na jedvite jade počeo davati znakove života i tako je upaliuo.sada ponovo pali odmah. u nadi da ču dobiti odgovor koji će mi pomoći unapred zahvaljujem.

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaša pitanja bi mogli dobiti nakon neposrednog uvida i ispitivanja na Vašem vozilu . Bez toga mogu samo na osnovu vašeg opisa navesti moguće neispravnosti . To su : spojka , transmisija  ( u vezi zvuka proklizavanja ) . Ako već navodite probleme s paljenjem ipak bi trebali biti toliko vidoviti da navedete da li je u Vašem vozilu benzinski ili dizel motor . Ako je ipak u vozilu dizel motor onda su mogući uzroci otežanog paljenja : velik pad napona prilikom startanja motora, sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer ) , sustav grijača ( upravljački modul grijača, relej grijača ) , zrak u sustavu goriva, rekej dobavne pumpe, filteri, dobavna pumpa, senzor radilice, električna instalacija motora, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, EGR ventil, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI SONATA 2,4 i. - KONTROLNA LAMPICA MOTORA -MIL

Datum objave: 30.11.2011 11:59:56
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić! Vlasnik sam hyundai sonate 2.4 , god. proiz. 2005., 119 KW. U vozilo je ugrađen plin landi renzo na nekih 50.000 km. Sada imam 135.000 km. Vozilo je redovito servisirano. Taj auto kupio sam 2008. godine sa 100.000 km i već tada na niskim brojevima okretaja motora čuo se tiho kvrckanje u motoru slično zvukovima koji se čuju pri loše podešenim ventilima te je bila stalno upaljena žuta lampica (engine) . Bio sam u ovlaštenom servisu u Zagrebu gdje su mi resetirali kompjuter i rekli da će biti sve OK dok je ovaj zvuk znak da bi bilo dobro napraviti generalku motora (!!!). Naravno da sam platio poprilično taj njihov pregled. Po izlasku iz servisa (nekih 500 metara) ponovo mi se upalila lampica te sam se vratio natrag na reklamaciju. Tada su rekli da se to događa kada se automatski uključuje rad motora na autoplin. Zatim su jednostavno izvadili lampicu iz vozila. Tada sam inzistirao da pogledaju što to točno nije u redu, odnosno da mi kažu točan razlog tog kvrckanja u motoru. Skinuli su poklopac ventila te provjerili zazore koji su bili ispravni. Pošto nisu mogli ustanoviti točan razlog, nazvao sam prijašenjg vlesnika koji mi je rekao da se taj zvuk čuje skoro od samog početka. U međuvremenu sam prošao više od 30.000 kilometara te nisam imao nikakvih problema osim što zvuk motora sliči radu dizelaša. Molim Vas za Vaše stručno mišljenje, Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu to postoje dvije različite stvari , jedna je lupanje iz motora a druga je paljenje kontrolne lampice motora. Lupanje koje čujete može se stvarati na glavi motoram, u bloku motora, u karteru. Mogući uzroci su : podizači ventila, bregaste osovine, klipovi, ležajevi radilice, pomoćna osovina u motoru , razvodni mehanizam . Kontrolna lampica motora ukazuje na grešku u sustavu ibrizgavanja goriva. Mogućih neispravnosti može biti dvadesetak i više a najćešće su to pojedini senzori motora, davači, aktuatori, mjeraći, sustav za stvaranje iskre na svjećicama. Detaljnim ispitivanjem pojedinih komponenata i sustava može se otkriti i lupanje i neispravnost sustava elektronskog ubrizgavanja.

na vrh Povratak na vrh
Pretraži Izaberite stranicu: