Danas je: 22.08.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

HYUNDAI ACCENT 1,3 i. - MOTOR NEMA DOVOLJNO SNAGE ?

Datum objave: 29.01.2013 15:43:50
Slika
PITANJE:

Imam hyunai accent 2002g 1.3 gl 63kw... Neprekidno mi se pali lapica check. bio sam na diagnostici vec nekoliko puta svaki mi je put pokazivalo grsku senzor protokola zraga i lamba sonde... Zamjenio sam i senzor protokola zraka koji kosta 2250kn te lamba sondu koja kosta 800kn i svjecice... no nako toga mjenjana poceo mi povremeno trokirati kao da nema goriva i pri davanju punog gasa se gusi ko da nedobiva dobru mjesavinu zraga i goriva... tek nako vise od 4500 obrtaja u minuti radi dobro i na oko 1000km predenih potrosi oko jedne litre ulja... I volio bih ga malo ojacati staviti vise konji snag kao i sta da stavi i od prilike koja bi bila cjena i koliko bi se smije ojacati da nebi pretjerao... sa chipom ili necime slicnim kako bi ga ojacao... Hvala unapred na pomoci...

ODGOVOR:

Pojedine neispravnosti na Vašem vozilu ( motoru ) ne mogu se otkriti samo uz pomoć dijagnostičkog uređaja ( mototester , kompjutor ) . Uz takvu dijagnostiku potrebno je obaviti i sva druga pojedinačna ispitivanja . Na taj način se radi dijagnostika svih sustava i to : mehaničkog sustava motora, hidrauličnog sustava motora, sustava paljenja, sustava za upravljanje motorom . Nakon što se detalno ispitaju navedeni sustavi , mogu se znati sve neispravnosti. Najprije obavite tekvo ispitivanje , otklonite sve pronađene neispravnosti a tek onda eventualno razmišljajte o povečanju snage motora. Nemojte razmišljati o većoj snazi motora ako postoji bilo kavo istrošenje na mehaničkom sustavu motora ( propuštanje na ventilima, kompresija, nečisti usini kanali, .... ) . Povećanje snage chip tuningom se za Vaše vozilo ne isplati jer motor nema turbinu . Zbog toga se ne mogu postići zadovoljavajući rezultati. Ako želite detaljnije o svemu možete me nazvati na 060/6060-44.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ELANTRA 1,6 i. - LOŠ RAD MOTORA I OTEŽANO PALJENJE ?

Datum objave: 14.10.2012 19:20:22
Slika
PITANJE:

ljepi pozdrav Gosp. Meicu samo da se zahvalim unaprijed na vasaj stranici za pomoc nama obicnim ljudima bez tolikog znanja!!! Moje pitanje glasi imam elantru 2000 godinu gls 1.6 benzin!! 122000 km ujutro mi auto ne zeli upaliti tek iz 3-4 pokusaja a to kad se dogodi pocne cijeli motor tresti kao da se gusi sve dok mu ne stisnem gas!! onda postane sve normalno i auto vuce i radi!!! ponekad i obrtaji skacu u leru pri paljenju!! provjerio sam pumpu goriva i ona je ispravna!!! tako je bilo sve do prije 3 dana i auto vise ne zeli upaliti!! ne znam sta da radim s autom jer radim u inozemstvu i tesko mi ga je odvesti nekom mehanicaru da mi kopa po motoru i onda mi jos uzme brdo novaca!! kablovi su novi zamjenjeni prije 10 dana jer su kao oni bili uzrok svemu s tim da nisu orginalni i malo vire van znaci ne dihtaju dali je i to mozda problem!!! jos jedno kad se auto ujutro palio i kad sam ga uspio zapaliti iz auspuha je izbacio oblak bijelog dima!!! molio bih Vas strucan odg ako mi mozet ikako pomoci!!! hvala ljepa na vremenu i na odg.

ODGOVOR:

Ovom prilikom mogu navesti više od dvadesetak mogućih razloga radi koji imate probleme s paljenjem i lošim radom motora . Kada je to tako onda je najefikasniji način na koji se točno dolazi do spoznaje o svim kvarovima kompletna dijagnostika motora . Takva dijagnostika obuhvača : ispitivanje mehaničkog stanje motora , ispitivanje elektronskog sustava ubrizgavanja goriva, ispitivanje sustava za stvaranje iskre na svjećicama , ispitivanje upravljačkog sustava motora . Ipak ću navesti najčešće uzroke a to su : loša iskra na svjećicama , probijanje visokog napona , bobina, senzor radilice, tlak goriva, filteri, nečisti injektori, senzor položaja zaklopke snage, senzor temperature motora, aktuator minimuma, MAP senzor za tlak zraka, EVAP ventil rezervoara, EGR ventil, mjerač mase zraka, lambda sonda, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI GETZ 1,5 CRDI - POTROŠNJA GORIVA VEĆA OD DEKLARIRANE ?

Datum objave: 03.10.2012 19:25:27
Slika
PITANJE:

Postovani!Imam Getz 1.5Crdi,2008g.Sa njim sam do sada presao 28.000 km.Razradjivao sam ga po propisu,vozim ga na malim okretajima,bez naglih ubrzanja.Problem je u potrosnji.Van grada trosi od 4.7-5.5 l i sa time sam zadovoljan,ali po gradu trosi 8.5-9.3lit.To svaki put kad idem na servis reklamiram ali mi svaki put odgovaraju da je do nafte,voznje na kratkim relacijama,da odjednom napravim 100 kilometara po gradu pa cu vidjet potrosnju itd.Eko test je uvijek odlican.Taj sam auto uzeo iskljucivo zbog deklarirane potrosnje(4.5 van grada i 5.5 po gradu).znamda je to nemoguce ali potrosnja po gradu mi se cini previsoka.Servisiram ga redovito u ovlastenim servisima,a potrosnju mjerim tako da ga napunim do cepa,napravim 100km i opet ga natankam na istoj punpi.Molam Vas za misljenje i savjet.Hvala

ODGOVOR:

Potrošnja goriva koju ste pročitali u prospektu za vozilo je Trojanski konj proizvođača vozila jer Vas je time pridobio da kupite vozilo . Potrošnju goriva koja je navedena u prospektu , Vi osobno ne možete postići ali je može postići probni vozač ili djelatnik servisa . Oni to mogu postići jer imaju točnu uputu kako moraju voziti da bi postigli takvu potrošnju . U realnoj vožnji Vi to nemožete postići . Ako dođe do sudskog spora Vi ćete izgubiti .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI SANTA FE 2,0 CRDI - POTROŠIO 1.000 eura BEZ REZULTATA ?

Datum objave: 09.08.2012 15:47:21
Slika
PITANJE:

Postovani G. Meić, Vlasnik sam Hyundai Santa Fe 2.0 crdi, 2003. god. Auto normalno pali, mirno radi, ali je problem sljedeci: kad dodam gas auto se ugasi. I to bez nagovjestaja (stucanja), jednostavno se ugasi kao na kljuc (sve lampice zasvjetle na tabli). Nije bitno da li je to na 30km/h ili na 120 km/h, najcesce prilikom preticanja, sto je jako nezgodno, a i opasno. Poslije 1 min, normalno upali i ide dalje. Kad polako ubrazavam, sve u redu, ali kad mi treba jace ubrzanje, on se ugasi. Bio sam na dijagnostici, problem je u instalaciji visokog pritiska (nista detaljnije). Servisirana je pumpa visokog pritiska (kod provjerenog majstora), zamjenjene su dizne, promjenjeni senzor i regulator pritiska i nista!! Auto presao 160.000 km. Do sada to ucenje majstora na mom autu kosta preko 1.000€, a problem jos nije rjesen. Molim Vas za pomoc. Unapred zahvalan.

ODGOVOR:

Vi i sami znate da je za točan odgovor potrebno obaviti pažljivo, detaljno i stručno ispitivanje pojedinih komponenata na vozilu . Opčeniti odgovor je da neispravno može biti : senzor pedale gasa, senzor tlaka goriva na Rail-u, senzor tlaka zraka, regulator količine goriva, prisutnost zraka u gorivu, dobavna pumpa, filteri, EGR venti, senzor radilice, sustav za regulaciju turbine, visokotlačna pumpa, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,5 CRDI - ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 22.06.2012 18:57:09
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meiću. Vlasnik sam hundayi aksenta 1,5 crdi 2002 god. Prvi sam vlasnik i do sada sam prešao oko 250000 km. Vozilo je odlično, mali potrošač, odličmo vuče ali teško pali. Prošle godine imao sam problem sa bravom i ključem te senzorom na radilici. Radi slabijeg palenja zimus je kupljen novi akumulator ali stanje u paljenju nije se mnogo promijenilo. Auto neveselo vrti i relativno teško pali. Od prije nekoliko dana pali nakon dugo verglanja. Kada je hladan i pali za 10-ak okretaja a kada je vruć treba mu mnogo duže. Bio je je u servisu na pregledu (preko kompjutera) i sve je u redu. Pumpa je promijenja na nekih 120000 km i rekli su mi da je to normalno.Može li pumpa praviti problem oko paljenja (mislim da ona treba da radi ili ne radi). Gorivo točim na OMV-u. Napominjem da auto ne troši ulje, odlično vuče, troši oko 5l goriva. Možete li dati savjet kako otkloniti problem oko paljenja? Hvala

ODGOVOR:

Prvi uvjet da motor dobro pali je stanje akumulatora i elektropokretača . Ako je to u redu onda treba ispitivati i druge moguće neispravnosti a to su : prisutnost zraka u gorivu, senzor temperature motora, niska kompresija motora , senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, dize, EGr ventil, električna instalacija motora, ECU centrala . Provjerite sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI SONATA 2,0 i. 16V - SMETA MI JER TEŽE PALI NA TOPLO ?

Datum objave: 05.06.2012 07:56:26
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću,rado ćitam vaše savjete iako mi do danas nisu bili potrebni.Ovoga puta ipak mi treba savjet za mog ljubimca.Imam Hyundai sonatu 2.0 iz 2001 g. sa prijeđenih 150 000 km,ne troši ulje,normalno radi,ne pali se lampica,drugi sam vlasnik već 6 godina i do sada nisam imao nikakvih problema.Prije 6 godina ugradio sam plin Landi renzo-omegas(direktno ubrizgavanje)i šta se toga tiće jako sam zadovoljan.Auto normalno pali dok je hladan,ali kad ga palim dok je još topao(npr nakon pola sata)on teže pali,zapravo upali ali uz dodavanje gasa.Možda će neko reći da je to u redu i da sam sitnićav ali mene to smeta.Moram napomenuti da sam prije mijesec dana ultrazvućno ćistio brizgalice i da je bilo možda malih promijena na bolje ali po meni nedovoljno.Po meni ili su brizgalice slabo oćišćene ili je nešto treće u pitanju.Molim vas za savjet i unaprijed zahvaljujem.!

ODGOVOR:

Kada motor teže pali dok je topli , postoje samo dva osnovna razloga za to , jedan je količina goriva na injektorima a drugi je slaba iskra na svjećicama . Ako je količina goriva odgovarajuća , ispituju se svi detalji i komponente sustava za stvaranje iskre na svjećicama a to su : svjećice, kablovi, bobina, ulazni napon na bobinu, ECU centrala , akumulator, elektropokretač ( pad napona prilikom startanja motora ) . Ako se ustanovi da je iskra na svjećicama dobra tada se ispituju pojedini dijelovi sustava elektronskog ubrizgavanja . Ispitivanje počinje s mjerenjem tlaka goriva , provjerom stanja injektora ( količina goriva i oblik mlaza na injektorima ) . Nakon ovoga slijedi ispitivanje pojedinih senzora , davača, aktuatora i to : senzor temperature motora, mjerač mase zraka, senzor tlaka zraka, EVAP ventil rezervoara, EGR ventil, senzor položaja zaklopke snage, električna instalacija motora ( kontakti, konektori ) , konektori na injektorima , ECU centrala motora. Na kraju se treba spomenuti i mehaničko stanje motora kao mogući utjecaj . Redoslijed ispitivanja bi bio : mehanički sustav motora, hidraulični sustav ( tlak i količina goriva ) , sustav za stvaranje iskre , elektronski sustav ( senzori,, davači , ECU ) .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,5 CRDI - NAKON UREĐENJA GLAVE, NE PALI ?

Datum objave: 07.03.2012 22:42:01
Slika
PITANJE:

pozzz auto je hondai acent 1,5 dizel 12ventila 2002 god nije mogao upalit pa je pokusano da upali na slepanje tako da je preskocio al je izmjenjano sve od ventila dihtunga glave i vraceno u normalu al sada auto nedobia neftu na dizne uopce ako moze pomoc

ODGOVOR:

Vaše vozilo nema obični dizel motor nego CRDi , Common Rail . Motor ima brojne senzore, davače, aktuatore a sa svime upravlja kompjutor motora . Prilikom radova na motoru mogli ste ošteteiti neki od elektronskih dijelova, nešto krivo spojiti ili oštetiti električnu instalaciju . Provjerite : fazu motora, kompresiju, pumpu za gorivo, senzor radilice, električnu instalaciju motora, prisutnost zraka u gorivu .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI TUCSON 2,0 CRDI - SLABO UBRZAVA ?

Datum objave: 05.03.2012 23:03:39
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić. Imam Hyundai Tucson 2.0crdi 4wd, 2006.g. Počelo mi se dešavati da kada vozim brzinom od cca 120 km/h i hoću ubrzati, auto se nastavlja kretati na istoj brzini (cca 120 km/h), ili ako vozim brže, onda počne sam usporavti na brzinu od cca 120km/h. Ovo se dešava već jedan duži period, u početku se to dešavalo cca jednom u dva-tri tjedna, međutim u posljednje vrijeme se dešava sve češće, danas naprimjer mi se to desilo dva puta u cca 10 minuta. Također mi se u zadnjih par dana počelo dešavati da prilikom dodavanja gasa i prilikom prebacivanja iz niže u višu brzinu, na cca 2000 okretaja, auto počne zacukavati, kao da mu ne dodajem dovoljno gasa,otprilike kao kad umjesto u prvoj krenete u drugoj, a kada prebacujem brzinu s malo jačim brojem okretaja onda je sve ok i nema zacukavanja. Napominjem da je auto redovito servisiran, i zbog prvog problema sam već nekoliko puta bila u servisu, međutim nitko ne zna šta je s autom, pa Vas lijepo molim ako mi možete odgovoriti o čemu se radi. Lijepi pozdrav i unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu moguće neispravnosti mogu biti brojne . Ispitivanje treba započeti po logičnom redoslijedu i to : filteri, prisutnost zraka u gorivu, senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, regulacioni ventil turbine, MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor temperature goriva, senzor bregaste osovine, senzor radilice, djelomično začepljenje auspuha, električna instalacija motora, mehanički uzroci, visokotlačna pumpa .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 MPI - ZELENA TVAR ?

Datum objave: 29.02.2012 08:48:23
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Hyundai Accent 1.3 mpi 55 kw 1999 god. na razvodniku za kablove od svjecica vidio sam kad sam ga skinuo da se pojavila neka zelena grudvasta tvar ,prilikom toga skinuo sam i ostale kablove i vidio da su ostala 3 kabla uredu, razvodnici na sebi imaju zutu plastiku iznutra a na ovom prvom nema plastike a kao da nema ni napajanja od nikuda..Možete mi reci o cemu se radi i sto bi to moglo biti? Unaprijed zahvaljujem Lijep pozdrav

ODGOVOR:

Prema vašem detaljnom opisu nastala je oksidacija i ožtećenje kontakata na visokonaponskom dijelu sustava za stvaranje iskre na svjećicama. Radi vrlo važne funkcije navedenog dijela , najbolje bi bilo da zamijenite visokonaponske kablove i razvodnu kapu . Ako trebate dodatno objašnjenje nazovite na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,6 i. 16V - TREBA LI GENERALKA ?

Datum objave: 17.12.2011 14:54:45
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić, Imam Hyundai Accent 1.6, svibanj 2008. u koji sam odmah ugradio plin (Tomassetti) u servisu Hyundai Birt, Dugo Selo, gdje sam i servisirao auto. Ove godine sam primijetio da mi auto troši plin, po mom mišljenju dosta, a po mišljenju servisera u Birtu to je normalno. Potrošnja ulja u motoru je slijedeća (auto sada ima 80.650 prijeđenih kilometara): Hyundai Birt 09. 03. 2011. 60.256 km 3,5 litara SHELL ULTRA 5 W 40 Hyundai Birt -redovni servis 02. 06. 2011. 65.146 km 1,0 litara SHELL ULTRA 10 W 40 nadolio – prijeđeno 4.837 km 31. 07. 2011. 69.983 km 0,4 litara SHELL ULTRA 5 W 40 ulje u motoru na max. nadolio – prijeđeno 4.567 km 12. 09. 2011. 74.550 km 0,3 litara SHELL ULTRA 5 W 40 ulje u motoru 4-5 mm iznad max. Hyundai Birt - servis na 75.000 km 26. 09. 2011. 75.168 km 3,5 litara SHELL HELIX PLUS 5 W 40 ulje u motoru na max. nadolio – prijeđeno 2.226 km 09. 10. 2011. 77.394 km 0,3 litara SHELL ULTRA 5 W 40 ulje u motoru 3- 4 mm iznad polovice razine prijeđeno 1.621 km 02. 11. 2011. 79.015 km 0,0 litara ulje u motoru točno na polovici razine između min. i max prijeđeno 585 km – ulje u motoru 2-3 mm iznad min. 13. 11. 2011. 79.600 km 0,5 litara SHELL ULTRA 5 W 40 ulje u motoru 4-5- mm iznad polovice razine ulja Molim vas vaše mišljenje je li to normalno i je li relativno novi auto iz 2008. mora toliko trošiti ulja. U Hyundai servisu su mi rekli da vozim 1.500 – 2.000 km auto na benzin i da onda pogledam potrošnju ulaj u mototru, jer potrošnja može biti i uslijed plina. U Hyundai Žitvaju su mi kazali da se to moralo regulirati u jamstvenom roku, koji je u međuvremnu istekao (3 godine ili 100.000 km). Oni tvrde da treba zamijeniti prsten, komplet brtvi, treba ići na brušenje – vanjska usluga, a kada se već to radi bilo bi poželjno zamijeniti zupčasti remen, remenicu i zatezač zupčastog remena. Prema tome, to je praktički generalka motora. Molim vas je li to nužno napraviti sada ili je možda poželjnije to sve, ako treba, izvršiti na idućem servisu. Uvjeren sam da mogu to obaviti i kod vas, pa me interesira koliko je vaša usluga i je li moraju biti sve originalni dijelovi ili ima i boljih rješenja. Unaprijed zahvaljujem na vašem cijenjenom odgovoru. S poštovanjem, Joško Lisičar

ODGOVOR:

Svaki motor troši ulje bez razlike da li je potpuno novi ili nije . Za motor Vašega vozila je dozvoljena potrošnja ulja 0,2 litre na 1.000 km . Odgovarajuće ulje za Vaš motor je sintetičko 5W30 . Interval izmjene ulja je svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje. Ako je potrošnja ulja veća od navedene , najčešći uzroci su : loša kvaliteta ulja , vodilice ventila, brtve na vodilicama ventila. Vaše vozilo bih najprije pregledao i tada predložio rješenje . Ne bih unaprijed davao mišljenje da je potrebno raditi obradu  bloka motora i raditi generalni popravak . Za dogovor oko pregleda vozila možete se javiti i telefonom .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI TUCSON 2,0 i. - SPOJKA

Datum objave: 15.12.2011 22:40:10
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine Meić.zahvaljujem vam na brzom odgovoru.kako vam nisam naveo podatke za konkretniji odgovor iskoristio bih ovu priliku za još jedan odgovor.vozilo je hyundai tucson 2008g. 2000kubika, 20.000km,benzinac.što se tiće zvuka proklizavanja nisam naveo da nikad neznam na kojoj visini mi spojka hvata.uglavno pedalu spojke pritisnem više nego što je potrebno kako nebi došlo do krćenja.postoji možda mogučnost nekakvog podešavanja kako bi se ujednaćio rad spjke ili je jedino moguće rješenje skidanje mjenjaća sa promjenom određenih djelova ? unapred hvala

ODGOVOR:

Kod svih vozila bez obzira na marku , pedala spojke se uvijek MORA stisnuti do poda . Nakon otpuštanja pedale spojke , ista treba hvatati ( prihvačati ) na prvoj trećini ukupnog hoda pedale spojke. Na taj način se može točno znati gdje spojka prihvača . Ako to nije tako , najčešća neispravnost je komanda spojke ili sama spojka. N aVašem vozilu komanda spojke je hidraulična i ista se ne može podešavati .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI TUCSON - ČUDAN ZVUK I TEŠKO PALJENJE ?

Datum objave: 04.12.2011 11:29:32
Slika
PITANJE:

posjedujem hyundai tucson 2008 god.sa 20000km.svaki put kada krećem čujem kratko zvuk proklizavanja trenje nečega,ali neznam čega.zvuk nije metalnii moram napomenuti da nemam nikakve poteškoće u vožnji.prilikom zadnje posjete servisa rekli su da se to čuju ferode .očistili su d iskove,međutim zvuk nije nestao. drugi problem se pjavio prije 6mj,a ponovio se danas.nisam mogao upaliti auto.verglao sam barem 5 puta, inaće uvjek pali iz prve .pokretać je vrtio sa lakoćom,kao da ne vrti motor.nakon petog verglanja počeo sam pumpati gas,te je na jedvite jade počeo davati znakove života i tako je upaliuo.sada ponovo pali odmah. u nadi da ču dobiti odgovor koji će mi pomoći unapred zahvaljujem.

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaša pitanja bi mogli dobiti nakon neposrednog uvida i ispitivanja na Vašem vozilu . Bez toga mogu samo na osnovu vašeg opisa navesti moguće neispravnosti . To su : spojka , transmisija  ( u vezi zvuka proklizavanja ) . Ako već navodite probleme s paljenjem ipak bi trebali biti toliko vidoviti da navedete da li je u Vašem vozilu benzinski ili dizel motor . Ako je ipak u vozilu dizel motor onda su mogući uzroci otežanog paljenja : velik pad napona prilikom startanja motora, sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer ) , sustav grijača ( upravljački modul grijača, relej grijača ) , zrak u sustavu goriva, rekej dobavne pumpe, filteri, dobavna pumpa, senzor radilice, električna instalacija motora, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, EGR ventil, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI SONATA 2,4 i. - KONTROLNA LAMPICA MOTORA -MIL

Datum objave: 30.11.2011 11:59:56
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić! Vlasnik sam hyundai sonate 2.4 , god. proiz. 2005., 119 KW. U vozilo je ugrađen plin landi renzo na nekih 50.000 km. Sada imam 135.000 km. Vozilo je redovito servisirano. Taj auto kupio sam 2008. godine sa 100.000 km i već tada na niskim brojevima okretaja motora čuo se tiho kvrckanje u motoru slično zvukovima koji se čuju pri loše podešenim ventilima te je bila stalno upaljena žuta lampica (engine) . Bio sam u ovlaštenom servisu u Zagrebu gdje su mi resetirali kompjuter i rekli da će biti sve OK dok je ovaj zvuk znak da bi bilo dobro napraviti generalku motora (!!!). Naravno da sam platio poprilično taj njihov pregled. Po izlasku iz servisa (nekih 500 metara) ponovo mi se upalila lampica te sam se vratio natrag na reklamaciju. Tada su rekli da se to događa kada se automatski uključuje rad motora na autoplin. Zatim su jednostavno izvadili lampicu iz vozila. Tada sam inzistirao da pogledaju što to točno nije u redu, odnosno da mi kažu točan razlog tog kvrckanja u motoru. Skinuli su poklopac ventila te provjerili zazore koji su bili ispravni. Pošto nisu mogli ustanoviti točan razlog, nazvao sam prijašenjg vlesnika koji mi je rekao da se taj zvuk čuje skoro od samog početka. U međuvremenu sam prošao više od 30.000 kilometara te nisam imao nikakvih problema osim što zvuk motora sliči radu dizelaša. Molim Vas za Vaše stručno mišljenje, Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu to postoje dvije različite stvari , jedna je lupanje iz motora a druga je paljenje kontrolne lampice motora. Lupanje koje čujete može se stvarati na glavi motoram, u bloku motora, u karteru. Mogući uzroci su : podizači ventila, bregaste osovine, klipovi, ležajevi radilice, pomoćna osovina u motoru , razvodni mehanizam . Kontrolna lampica motora ukazuje na grešku u sustavu ibrizgavanja goriva. Mogućih neispravnosti može biti dvadesetak i više a najćešće su to pojedini senzori motora, davači, aktuatori, mjeraći, sustav za stvaranje iskre na svjećicama. Detaljnim ispitivanjem pojedinih komponenata i sustava može se otkriti i lupanje i neispravnost sustava elektronskog ubrizgavanja.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 i. - POTROŠNJA ULJA

Datum objave: 22.11.2011 18:54:54
Slika
PITANJE:

Pozdrav!Imam avto Hyndaj accent 1.3/ 63 kw,2000 god.prošao 100 000km.Uje 10w-40,na 2000km troši 0,5l.Prosim recite mi u čemu mi mogao biti problem?Koliko je bezbedan takav auto za vožnju?

ODGOVOR:

Potrošnja ulja na Vašem motoru s edogađa jednim dijelom na vodilicama ventila a drugim dijelom na klipnim prstenima . Ako vozilo ima samo 100.000 km većina potrošnje ulja je na vodilicama ventila. Uređenjem glave motora i zamjenom vodilica ventila možete potrošnju ulja dovesti u normalne granice .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI GETZ 1,5 CRDI - ELEKTROPOKRETAČ SLABO OKREĆE

Datum objave: 14.11.2011 14:28:35
Slika
PITANJE:

Imam automobil Hyundai Getz 1.5 CRDI,auto mrtvo vergla,akumulator je nov,alanser je nosen u servis i ispravan je.Kad palim automobil jedva okreće mozete mi navesti uzrok zbog cega se ovo događa.

ODGOVOR:

Ako je akumulator ispravan ? Ako je elektropokretač ispravan ?  Moguće neispravnosti su : pad napona na klemama akumulatora, loš spoj s masom vozila, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora ( veliki otpor prilikom okretanja radilice ) .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI LANTRA 1,5 i. - PROMJENJIV BROJ OKRETAJA

Datum objave: 18.10.2011 16:17:30
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam jedno pitanje. Ovako, imam auto hyundai lantra karavan, 1.5, 65KW, 98g. Od nedavno se pojavio sljedeći problem. U vožnji kad dodajem gas, auto normalno vuče, i sve je ok. Kad pustim gas, i stavim u neutralnu brzinu, okretaji stanu na 2000, pa stoje 10 - 20 sekundi, pa padnu na 1500, pa na kraju padnu na 1200 - 1000. I tako svaki put. Počistio sam usisni leptir za zrak, ali nije pomoglo. Papučica gasa normalno klizi. Okretaji na leru nisu baš mirni, lagano variraju ( što se prije nije dešavalo ). Molim Vas za pomoć. Hvala, lijep pozdrav, Milan Grabar

ODGOVOR:

Točan uzrok mogu navesti nakon pregleda vozila  a mogući faktori utjecaja su : senzor položaja leptirastog ventila, MAP senzor, ECT senzor, IAT senzor, EVAP ventil rezervoara, regulator tlaka goriva, propuštanje na usisnom kolektoru, loše stanje ventila, mehaničko stanje motora. Najprije bih provjerio mehaničko stanje motora ( kompresija , podešenost ventila zabrtvljenost usisnog kolektora ), ECT senzor z atemperaturu motora, senzor položaja leptirastog ventila.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,5 i. - MOTOR POVREMENO NE UBRZAVA

Datum objave: 15.10.2011 21:51:46
Slika
PITANJE:

Postovani, kupio sa auto hyunda accent 1996g.p. preslo je 201000km,kupio sam ga kada je bio presao 150000km.Do sada me je slusalo uvjek nikada se nije pokvario samo redovan servis sam radio. Pocelo mi se desavati da kada se vozim i hocu da ubrzam auto primi gas,ali nastavlja da se krece istom brzinom i motor se pocinje cuti kao da nije u brzini.Pa bih vas zamolio da mi pomognete,ja mislim da je lamela jer se ponekad osjeti dim kao da je lamaela u pitanju.To mi se nedesava cesto,samo ponekad.Ali nisam siguran sta bi moglo biti,jer kada putujem i idem vecom uzbrdicom i preko planinskih prevoja auto se ponasa sasvim normalno.Znaci to mi se desava povremeno,sad bih vas samo zamolio da mi pomognete

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba samo zamijeniti set spojke ( lamela, potisna ploča , potisni ležaj ) i vozilo će opet super funkcionirati .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ATOS - ZAŠTO SE PRAZNI AKUMULATOR

Datum objave: 12.10.2011 11:33:14
Slika
PITANJE:

Na automobilu mi se preko noći isprazni akumulator.Nakon toga ga upalim na guranje ili na kleme.Auto je bio u dva servisa,gdje su rekli da je sve ispravno što se tiče elektrike,u međuvremenu su izmijenjene svjećice i kablovi od svijećica zbog dotrajalosti,akumulator je star godinu i pol.Ako išta znači regler je mijenjan prije 2 godine.Koji su mogući uzroci navedenoga?Inače auto je Hyundai Atos,99 godište...

ODGOVOR:

U ovom slučaju mogu postojati samo dva razloga radi kojih se prazni akumulator . Prvi razlog je ispravnost akumulatora koji nema sposobnost zadržati potrebni kapacitet. Drugi razlog je da neki od potrošača nekontrolirano vuče struju dok je vozilo u stanju mirovanja. Ovaj drugi razlog se također može ispitati . Postupak traje nešto duže ali je moguće otkriti neispravan potrošač i otkloniti uzrok .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 i. - GASI SE

Datum objave: 01.10.2011 20:26:34
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, Na preporuku prijatelja koji Vas je preporučio, obraćam Vam se za pomoć. Vlasnik sam automobila marke Hyundai Accent 1.3 (2003.) sa plinskom instalacijom (BRC). Napominjem kako se svi dole navedeni simptomi (problemi) javljaju kada motor radi na benzin. Imam velikih problema kada pokušavam pokrenuti motor koji nije zagrijan, odnosno svako jutro i svako popodne kada se vraćam s posla ne mogu iz prve upaliti auto. Kad dajem kontakt čujem samo kako 'vergla'. Nakon nekoliko bezuspješnih paljenja motor napokon proradi, ali se vrlo brzo ugasi (padne broj okretaja). Slijedeći put kada dam kontakt, motor proradi, ostaje raditi malo duže nego prijašnji put, ali se opet ugasi. Svaki slijedeći pokušaj motor radi sve duže. Nakon nekoliko pokušaja ostaje stabilno raditi i radi bez ikakvih problema. Ako kojim slučajem stanem i ugasim motor i ako ga u kraćem vremenu opet pokušam upaliti, tada se upali bez problema. Koliko sam shvatio, kada je motor topli, tada nemam nikakvih problema. Kako se prazni spremnik goriva, tada su gore navedeni simptomi sve gori i gori, odnosno auto mi treba sve duže i duže vrijeme da ga upalim (najbolje radi kada je tank iznad 80 %). Kada je tank na 50%, tada je praktički nemoguće upaliti motor. Odnosno, uspije upaliti nakon 5-10 minuta). Jednom automehaničaru sam isto objasnio ove probleme, pa mi je maknuo gumicu sa poklopca od spremnika goriva (mislio je da nastaje podtlak u spremniku), ali ni to nije pomoglo. Drugi automehaničar je rekao da je do goriva i da pokušam isprazniti tank i da ga onda natankam, ali ni to nije pomoglo. I imam još jedan problem oko kojeg se previše ne brinem, ali možda ima neke veze sa gore navedenim problemom. Kada natankam spremnik goriva do kraja, tada slijedeće jedne ili dvije vožnje imam problema u vožnji. U vožnji se auto počinje jednostavno gušiti i počinje cukati, ali se na svu sreću motor ne ugasi. Kada stanem na semaforu (20m od pumpne stanice gdje sam natočio pun rezervoar), tada se auto zna ugasiti (padne broj okretaja). U tom slučaju auto znam držati 'na životu', tako da cijelo vrijeme dok čekam na semaforu auto držim na 3-4 tisuće okretaja. Ovaj problem mi i nije toliko bitan, jer u zadnje vrijeme nikad ne tankam do kraja. Zaboravio sam napomenuti da su mi se ovi problemi počeli pojavljivati kada sam ugradio plin (ne znam da li to ima kakve veze ili ne, jer se auto pali na benzin). Unaprijed Vam se zahvaljujem na odgovoru, Lijepi pozdrav, Dalibor

ODGOVOR:

Prema Vašemu detaljnom opisu zaključio sam da je uzrok u sustavu elektronskog ubrizgavanja goriva. Radi toga treba ispitati sve komponente sustava . Moguće neispravnosti su : rezervoar za gorivo, niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, ECT senzor, MAP senzor, IAT senzor, TPS senzor , EVAP ventil rezervoara, aktuator minimuma, nepovratni ventil goriva, električna instalacija motora , propuštanje na usisnom kolektoru, slab signal sa RPM senzora,  ECU upravljačka centrala motora . Točan uzrok i prijedlog rješenja mogao bih navesti nakon pregleda Vašega vozila . Ako želite da Vam to riješimo možete se javiti i telefonom.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI GETZ 1,6 i. - POTROŠNJA ULJA, LUPANJE

Datum objave: 23.09.2011 22:31:26
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Hyundai Getza 1.6 ccm s 105 KS iz 2003. g., imam 2 pitanja za Vas: 1. troši mi oko litru ulja na 4000 km. da li je to normalno, ili ne bi smio uopće trošiti ulje? točim unutra 5W40, da li je to u redu? 2. Nešto kao da mi lupa naprijed kod kotača kada kočim, i to kada usporim do kraja već, i kod skretanja pod jakim kutem u oba smjera. Molim Vas za savjete. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je povećana a najčešći uzrok su vodilice ventila . Rješenje je uređenje glave motora. Lupanje koje čujete može stvarati kočnica ( disk - disk pločica ) , istrošenje nekog dijela ovjesa, homokinetički zglob . Točan uzrok Vam mogu reći nakon pregleda Vašega vozila.

na vrh Povratak na vrh
Pretraži Izaberite stranicu: