Danas je: 26.08.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

HYUNDAI ACCENT 1,3 i.- ŠKLJOCA KAD JE HLADAN

Datum objave: 07.08.2011 18:50:32
Slika
PITANJE:

Imam Hyundai Accent 1.3 2003 god. Auto je prvi vlasnik, redovito servisiran u ovlastenom servisu (Birt-Dugo Selo)i ima samo 89000 km, znaci vise stoji u garazi nego se vozi. Do sada nije bilo bas nikakvih problema, ali ipak ima jedan problemcic. Kada je auto hladan, znaci ne pali se po par sati, kada ga upalim cuje se neko "skljocanje", to traje nekih 5-30 sekundi i onda prestane. Vec sam pokusavo par puta kada ga upalim dignut haubu i skuzit, meni to zvuci kao da ventil "zasteka", ako je to uopce moguce. Mislim da nije nista s motorom, auto normalno pali kao i prvog dana, normalno vuce, nema razlike u snazi, znaci sve je normalno osim tog skljocanja kad je hladan. Bio bih Van zahvalan na odgovoru, da sto prije otklonim taj kvar.

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima hidraulične podizače ventila i najvjerovatnije čujete jedan ili više podizača. Kada se ulje zagrije podizači počnu normalno funkcionirati. Ako Vas taj zvuk smeta ja bih pregledao i razradio hidropodizače.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI SONATA 2,0 16V - HLADAN SE GASI

Datum objave: 25.07.2011 21:37:43
Slika
PITANJE:

pozdrav,imam Hyundai sonatu iz 1995godine(2.0 16v 102kw) i sljedeci problem;auto se gasi kada je hladan,kao da ne dize cok,kada se zagrije sve je ok dok ne upalim klimu,kada ju upalim okretaji drasticno padaju cim se upali kompresor klime,znam da se moraju malo spustiti,ali je ovo kao da ce se ugasiti.promjenio sam motoric ler gasa,termostat,senzor temperature.na kucistu termostata postoji dva senzora jedan sam zamjenio i ima jednu zicu,a drugi nisam i ima dvije zice,ne znam tocno koji senzor za sto od ta dva pa me zanima bi li pomoglo da zamjenim i onaj drugi senzor? hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu najprije treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora jer mogućih neispravnosti može biti mnogo. Navesti ću što sve treba ispitati : propuštanje na usisnom kolektoru, tlak goriva, injektore, senzor temperature ECT, senzor tlaka zraka MAP, aktuator minimuma IAC, filteri, ventil rezervoara EVAP, senzor apsolutnog tlaka zraka BARO, električna instalacija i konektori, mehaničko stanje motora ( kompresija , faza ) , leptirasti ventil TP, ECU centrala . Senzor koji ima jednu žicu je za instrument temperature a senzor koji ima dvije žice je spomenuti ECT senzor koji šalje informaciju u ECU centralu o trenutnoj temperaturi motora.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,4 16V- ZVUK PRI OKRETANJU VOLANA

Datum objave: 17.07.2011 21:35:50
Slika
PITANJE:

Pocituvan gospodine, Imam Hyundai accent 1.4 16v od 2006 god. Koga vrtam na desno (poln krug) odvreme navreme (znaci ne segogas) se javuva nekoj zvuk kako nesto da krcka. Bev na servis i oni mi smenija gumi na balans stanglata. Posle 2 nedeli zvukot povtorno pocna da se javuva. Ve molam ako mozete da mi pomognete. Pozdrav, Aleksandar

ODGOVOR:

Osim balans štange postoje i drugi dijelovi koje treba provjeriti a to su : spone volana, krajnici spona, selen blokovi ovjesa, spone ovjesa, aksijalni ležajevi amortizera, kuglasti zglobovi, hvatišta ovjesa. Provjerite sve što sam spomenuo.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - VIBRACIJA KOTAČA

Datum objave: 14.07.2011 18:53:27
Slika
PITANJE:

Dobar dan, imamo neki Hyundai accent benzinac, godište 1999 ili 2001 neznam točno. U toku vožnje tj. točno pri brzini od 80km/h desni prednji kotač počinje vibrirati primjetno. Na nižim i višim brzinama nema vibracija. Mislim da smo zamjeniti gumu no problem se ponovno pojavio. Hvala na savjetu.

ODGOVOR:

Vibracije koje ste spomenuli mogu nastati radi : gume, felge, homokinetičkog zgloba, glavčine, kočnog sustava ( kočna kliješta ) , poluosovina , pojedinih dijelova ovjesa. Neposrednim uvidom na vozilu može se točno otkriti uzrok.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 i.- RAZBIO SE ANLASER

Datum objave: 03.07.2011 15:56:54
Slika
PITANJE:

Poštovani. Posjedujem Hyundai Accent 1,3 98 g.i razbio se mi anlaser, te je jedan dio upao iza zamajca.Kako da izvadim to van a da ne skidam getribu.HVALA

ODGOVOR:

Skinite zaštitni poklopac sa zadnje strane zamašnjaka ( s donje strane ) , pokušajte i magnetom ako je odlomljeni dio željezni . Lagano okrečite zamašnjak možda će taj dio ispasti van.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 i.- OBRTAJI POLUDE

Datum objave: 29.06.2011 00:05:02
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Hyundai Accent 1.3 2001.god.prije mjesec dana sam zamjenio senzor protoka zraka jer je majstor utvrdio da je ne ispravan što se pokazalo točnim.Nakon nekoliko dana kod jutarnjeg paljenja javili su se problemi tj.auto upali no tada obrtaji " polude" skoče iznad 2000 te padnu ispod 1000 obrtaja i auto ili se ugasili ili se počne " gušiti".Sve to traje dosta kratko 5-6 sekundi a tada se stanje smiri.Zadnjih dana to se događa i preko dana ne samo ujutro s tim da mi sa auto par puta ugasio i u vožnji kad oduzmem gas npr.pri skretanju. Ja sam drugi vlasnik a auto ima 170000 km. U čemu je problem,molim vas pomozite,hvala!

ODGOVOR:

Uzrok su pojedini dijelovi sustava ubrizgavanja goriva a to mogu biti : potenciometar leptirastog ventila, MAP senzor, ECT senzor, aktuator minimuma, EVAP ventil rezervoara, IAT senzor temperature u usinom kolektoru, regulator tlaka goriva, ECU centrala. Nakon dijagnostike motora točno mogu navesti što je od navedenog neispravno .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI COUPE 2,0 CVVT - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 23.06.2011 23:36:33
Slika
PITANJE:

Ovako,htio bi kupiti hyundai coupe 2.0 CVVT 2008 god,105kw..ali putujem svaki dan na posao relacija karlovac-zagreb,pa me zanima dali bi mi se isplatila ugradnja plina i koliko bi to kostalo?? I kolika mu je potrosnja sada,a kolika bi bila sa plinom?? hvala

ODGOVOR:

Potrošnja goriva u kombiniranoj vožnji je oko 9 l/100 a potrošnja plina može biti 10 do 15% veća . Cijena plinskog sustava Prins za Vaše vozilo je 14.000,- kn,  za gotovinu 13.000 kn uz još niz pogodnosti koje pročitajte u rubrici Akcije/Nocosti. . Na osnovu toga i broja kilometara koje ćete godišnje raditi s vozilom možete lako izračunati isplativost investicije. Izračunajte koliko bi trošili benzina u jednoj godini a isto tako i koliko bi trošili plina. Na taj način dobiti ćete razliku između godišnje potrošnje benzina i godišnje potrošnje plina. Ako javite godišnju kilometražu mogu Vam točno reći kolika je ušteda kada se vozite na plin.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI COUPE 2,0 i - NEŠTO MU GUŠI SNAGU

Datum objave: 24.05.2011 21:43:05
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim HYUNDAI COUPE 2000.g. 2,0 102.KW. Imam problem sa autom kod kretanja. Kada upalim auto(nakon cijele noći)prvih 10 do 15 sekundi, u bilo kojoj brzini auto ima snage do nekih 1500 okretaja, a dalje koliko god stisnuo gas ne reagira, jednostavno njegovu snagu nešto guši prvih 15 sekundi. Provjerio sam usisnu granu i šelne, senzor kisika je bio klimav,on je stavljen na sportki filter(gljivu),učvrstio i njega ali ga moram još i očistiti. To se događalo unazad par dana kad sam zamjenio vodenu pumpu i set kvačila. Danas ujutro kad sam SAMO upalio auto počeo je neisprekidano raditi nekih 5 sekundi, samo što se nije zgasio. Nakon 5 sekundi sve u redu, na velikim i malim brzinama, na velikim i malim okretajima,ima normalno snage. Nakon pet sati poslije opet sam upalio auto i nije bilo nikakvih nuspojava kod paljenja niti kod kretanja ??? čudno se ponaša jedino kada odstoji preko noći ili čitavog dana, u čemu je fora??? Molim Vas pomozite, s poštovanjem, Igor

ODGOVOR:

Poštovani, pažljivo sam pročitao sve što ste napisali . Točan odgovor što je uzrok i što je neispravno mogao bih dati tek nakon ispitivanja pojedinih komponenata na Vašem vozilu. Treba ispitati slijedeće komponente i dijelove : električnu instalaciju, tlak goriva, injektore, potenciometar gasa, MAP senzor, EGR ventil, ECU centralu . Po potrebi ispitati treba i sustav paljenja te senzor radilice. Ako ne uspijete doći do rješenja javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI SONATA 2,0 GLS - NIJE PROŠAO EKO TEST

Datum objave: 24.05.2011 18:29:33
Slika
PITANJE:

Poštovani, Moj Hyundai (Sonata 2.0 GLS iz 1998.) nije prošao EKO test. Možete li mi molim Vas savjetovati daljnje akcije na temelju niže navedenih parametara: MIN MAX IZM 1) prazni hod 650 850 730 D CO - 0.5 1.26 L* CO2 13 18 12.99 L HC - 100 1067 L O2 - 0.5 2.34 L 2) povišeni hod 2500 3500 2570 D CO - 0.3 0.78 L* CO2 13 18 14.39 D HC - 100 252 L O2 - 0.5 0.98 L LAMBDA 0.97 1.03 1 D Unaprijed zahvaljujem na razumijevanju uz srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Prema svim detaljima koje ste naveli svakako treba ispitati sustav elektronskog ubrizgavanja goriva , mehanički sustav motora, sustav paljenja . Navesti ću i sve komponente koje se trebaju ispitivati a to su : lambda sonda, EVAP ventil rezervoara, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka u usisnom kolektoru, senzor temperature usisanog zraka, injektore, regulator tlaka goriva, senzor položaja leptirastog ventila, električna instalacija od motora do ECU centrale, mjerač mase zraka, sustav paljenja ( probijanje visokog napona ) , propuštanje na usisnom kolektoru, učinak i stanje katalizatora, mehaničko stanje motora. Na žalost odgovor ne može biti jednostavniji a točan odgovor mogu dati nakon pregleda Vašega vozila.

 

 

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 i.- SAM SVOJ MAJSTOR

Datum objave: 23.05.2011 18:59:02
Slika
PITANJE:

Imam jedan nekima možda smiješan problem.naime htio bi si sam zamijeniti ulje motora no na dnu motora imam 2 vijka jedan manji i jedan veči i neznam koji je od motora a pretpostavljam da je onaj drugi od mjenjača.Model auta je HYUNDAI ACCENT 1.3mpi 86ks 2002g.

ODGOVOR:

Prvo i osnovno je da utvrdite što je motor a što mjenjač . Kada budete znali sigurno što je motor tada točno ispod motora postoji karter motora a u karter ulazi i šipka za mjerenje nivoa ulja . Po toj logici ćete znati koji čep pripada karteru motora a koji čep je od mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI TUSCON 2,0 CRDI - SAVJET MAJSTORIMA

Datum objave: 17.05.2011 16:36:42
Slika
PITANJE:

Hyndai Tucson 2.0 crdi, 2006. g.- prešao 120000 km, nema početnu snagu pri kretanju u prvoj brzini - kao zagušen, ili kasni ubrzanje za gasom nakon više sekundi. Prvo moram podiči gasom broj okretaja i onda lagano na kvačilu "uhvatiti" ubrzanje u prvoj brzini. Daljna vožnja i ubrzanje pri prebacivanju u ostale brzine je više manje normalna do odlična. FAP sustav je čišćen, RG ventil očišćen, sumnja se na mjerač protoka zraka, ali ne bih ga htio kupovati dok ne budu majstori sigurni da je to stavrni razlog (rado bismo prije posudili mjerač protoka zraka i probali) Molim savjet, unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Vaša logika je ispravna s mjeračem protoka zraka. Uz to treba ispitati i slijedeće : tlak turbine, sustav za regulaciju turbine, stanje usinnog kolektora i usinih kanala, EGR ventil, senzor pedale gasa, senzor talaka goriva , solenoidni ventil za tlak goriva, dize, senzor temperature goriva, stanje ispušnog sustava ( moguć loš protok ),  senzor bregaste osovine, dobavna pumpa, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 i. - DA LI JE GORIVO KRIVO ?

Datum objave: 17.05.2011 16:24:50
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Vozim Accent 1.3 iz 2000.g. Dosad sam uvijek točio na Ini. Nagovoren sam da probam točiti na Tifonu u Slavonskom Brodu. Da ne pišem sve ponovno, samo ću kopirati ovo što sam napisao kolegama na jednom forumu koji inače nema veze s automobilima, ali je bila neka rasprava o benzinskim postajama. --------------------------------- Evo ovako. Točio 3 puta na tifonu ovom u brodu. Pazio sam pozorno što se događa s autom. Nisam ništa pisao do sada, ali ovo danas... Inače, dok sam točio na ini, za 200 kn pređem 250 km, to je to, koji kilometar više-manje. Kad sam natočio na tifonu prvi puta činilo mi se da auto radi malo ljepše, prešao 270 km. Drugi puta sam natočio za 100 kn, sve se još se još činilo ok, prešao sam cca 125 km, odnosno isto kao i prije na ini za te novce. Auto radio ok. Danas sam otišao i natočio opet za 100 kn. Krenuo, sve normalno. Nisam mogao vjerovati, prešao otprilike 4 km i auto krepao (došao do hitne - za brođane koji znaju kolika je udaljenost). U zavoju pustio gas i samo se popalile lampice i gotovo. Pokušavao sam ga upaliti puno puta i svaki puta mi se dogodi isto - upali isti trenutak kad okrenem ključ. Nema ono da vrti sekundu pa upali, nego odmah, isti čas kad okrenem ključ. Ali ako pustim gas, ugasi se. Pop*zdio. Onda sam ga nekoliko puta dobro nagazio (gas), ugasio i otišao. Vratio se za 10 min, opet ista stvar, nagazio ga opet par puta, i onda ga jednom upalio i držao gas tek toliko da se ne ugasi (nemam obrtaljku, pa ne znam na koliko okretaja). Držao tako možda minutu i pustio gas, nije se ugasio. Malo je tako radio u leru i onda sam odvezao probni krug, možda kilometar. Vratio se i ostavio ga na istom mjestu (išao na ručak). Kad sam krenuo kući za jedno 3 sata, sve normalno, došao kući kao da nikad ništa nije bilo. Evo sad se opet gasi, ma za popizdit. Račun kad sam točio nisam uzeo, skoro nikad ga ne uzimam, jedino ako plaćam karticom, a i taman je tad bila zamjena smjene, pa sam čekao dok to obave da platim, kad su završili samo ostavio novac i otišao, nije mi se dalo čekati. Ne znam uopće što reći. --------------------------- Molim Vas Vaše mišljenje. U čemu je problem. Očigledno je problem u gorivu, jer se to sve dogodilo neposredno nakon točenja. Meni se u glavi vrte 2 moguća scenarija - prvi: usuo sam jako loše gorivo. drugi: gorivo koje sam utočio na tifonu ima neke aditive kojih nema u gorivu na Ini, pa su otopile nečistoće koje su se prije toga nakupile u injektorima/filteru i sl., pa su se sad skupile na krivom mjestu. Auto će ići na servis, ali kako Vaše mišljenje cijenim, volio bih čuti VAš savjet, da znam gdje točiti i kako se ponašati ubuduće. Jedan kolega iz broda je rekao da mu se na 4 mjeseca staroj Astri GTC koju je tankao isključivo na toj benzinskoj postaji začepili injektori i filter goriva. Znam one priče ne "točiti poslije cisterne" i sl. Danas nije bilo cisterne kad sam ja točio, ali ne znam je li bila tamo prije mene. Još da napišem da se nikad ovako nešto nije dogodilo. Auto nije htio paliti samo jednom kad je otišao MAF senzor. Nakon zamjene sve je bilo ok. Nadam se Vašem odgovoru i zahvaljujem unaprijed. Lijep pozdrav! Goran Matanić

ODGOVOR:

Prema svim detaljima koje ste naveli može se sumnjati u kvalitetu goriva ( nečistoće, voda, previše sumpora, niski oktanski broj , nedostatk pojedinih aditiva za kvalitetu goriva ) . Može se nagađati o svemu i svačemu ali to ne mora biti točno. Strojarstvo je egzaktna nauka i sve se može dokazati . To znači da se može uzeti uzorak goriva iz Vašeg vozila i isto dati u laboratorij na analizu . Taj postupak bi točno pokazao da li je uzrok gorivo ili nije . Ukoliko bi se utvrdilo da je gorivo ispravno jasno je da uzrok treba tražitiu u pojedinim komponentama i dijelovima sustava elektronskog ubrizgavanja ili u neispravnom funkcioniranju sustava paljenja .  U svojoj dugogodišnjoj praksi imao sam samo nekolkio slučajeva kada je uzrok bilo loše gorivo .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI COUPE 2,0 FX - VENTILATOR SE NE GASI

Datum objave: 12.05.2011 19:13:26
Slika
PITANJE:

vozim hyundai coupe 2.0 fx i imam problem s ventilatorom kilera.kad dostigne odredenu temperaturu upali mi se ventilator i uopce ga ne gasi.otvorim haubu i osjetim da se motor poceo prigrijavati.

ODGOVOR:

Detalje koje ste opisali u vezi temperature motora ukazuju na više mogućih faktora utjecaja a to su : termostat, hladnjak ( moguće nećistoće i slabiji protok ) , pumpa za vodu, slaba cirkulacija zraka kroz hladnjak , nedovoljno rashladne tekućine, cijevi rashladnog sustava , termoprekidač ili senzor temperature motora.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - INERCIONI VENTIL ZA ZATVARANJE GORIVA

Datum objave: 02.05.2011 18:58:07
Slika
PITANJE:

Molim Vas možeteli mi odgovoriti gdje se nalazi SUSTAV ZA PREKID DOVODA GORIVA U SLUČAJU SUDARA HYUNDAI ACCENT 2001 GOD.Unaprijed zahvalan!

ODGOVOR:

Navedeni dio nije sustav nego inercioni ventil koji prilikom sudara ili velikog usporenja vozila zatvara dovod goriva. Isti se može nalaziti u prostoru motora s lijeve ili desne strane neposredno ispod poklopca motora ( prednja hauba ), ispod sjedala vozača, u prtljažniku vozila ispod lijeve ili desne PVC obloge.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,4 i - NE PALI OD PRVE

Datum objave: 01.05.2011 09:54:18
Slika
PITANJE:

IMAM HYUNDAI ACENT 1,4 SA UGRAĐENIM PLINOM. NE PALI MI OD PRVI PUTA, NEGO OD ČETVRETOG ILI PETOG PUTA,KAO DA NE DOBIVA GORIVO. PROMIJENIO SAM FILTER GORIVA PRIJE 10 DANA.U ČEMU JE KVAR?

ODGOVOR:

Uzroci otežanog paljenja motora mogu biti brojni . Točan i jednoznačan odgovor mogu dati nakon pregleda vozila. Ovom prilikom navesti ću koji sve uzroci mogu biti a to su : tlak goriva, nečisti injektori, relej pumpe za gorivo, ECT senzor, aktuator minimuma, regulator tlaka goriva, električna instalacija i konektori, senzor položaja leptirastog ventila, stanje akumulatora i elektropokretača, propuštanje na usisnom klektoru, MAP senzor, senzor RPM,  sustav paljenja, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 i - ZAMIJENITE SET SPOJKE

Datum objave: 15.04.2011 18:06:20
Slika
PITANJE:

Štovani,molio bih Vas za jedan savjet i mišljenje. Posjedujem Hyundai Accent 1.3 benzinac iz 2001. godine sa prijeđenih 120.000km. Drugi sam vlasnik sa pola prijeđene kilometraže od navedene. U zadnje vrijeme osjetim lagani smrad lamele (original tvornička), ali samo pri izrazitom opterećenju (npr. prijelaz preko Učke), pri tom usponu ne osjetim da lamela kliže već osjetim samo spomenuti karakteristični miris, a u svim drugim normalnim, prosječnim uvjetima vožnje lamela se ponaša u redu. Probao sam naglo ubrzati i promjeniti za stupanj-dva više te naglo dati gas, ali ne popušta. Isto tako sam probao staviti u drugu brzinu, povući ručnu, dati gas i probati krenuti, ali auto je poskočio i odmah se ugasio. Sporadično, vrlo rijetko mi se u zadnje vrijeme desi da pri kretanju ujutro auto zatrese dva-tri puta kratko pri startu te uz navedeni lagani smrad pri dugotrajnim velikim uzbrdicama to bi bile jedine karakteristike potrošene lamele. Kvačilo, doduše, hvata pri vrhu, ali meni ono hvata tako već nekoliko desetina tisuća km. Inače sam solidan vozač koji ne muči kvačilo i ne napreže ga naglim ubrzanjima. S obzirom da uskoro sa autom moram krenuti na dulji put od preko 2000km, možete li mi uopće dati nekakav uvid u stanje lamele i njenom eventualnom kraju iz podataka koje sam vam dao? Znam da je nezahvalno davati procjene ali koliko lamela uopće može još izdržati kada počne makar i minimalno klizati?

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu i svim simptomima koje ste naveli nije teško zaključiti da obavite što prije zamjenu seta spojke . Na put koji ste planirali nemojte ići prije nego ugradite novu spojku jer bi se moglo dogoditi da vučna služba bude skuplja od nove spojke .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - LAZNA INFORMACIJA O TEMPERATURI

Datum objave: 18.03.2011 23:54:45
Slika
PITANJE: Evo trazeci na internetu rijesenje mog problema vezanog za Hyundai accent 1.4 12v 63kw, srecom naisao sam na vasu stranicu i naprosto ostao zaprepascen vasom strucnoscu i vasom dobrom voljom pri davanju savjeta. Iako od raznoraznih savjeta do sada da nemam razloga za brigu ja nemam mira jer sam iskreno pedantan i volim da sve bude kako treba, odlucio sam vam se javiti da cujem vase cijenjeno misljenje na kojem vam unaprijed zahvaljujem.Problem je sljedeci! Drugi ili treci dan nakon sta sam kupio auto (2005. god 34000 km) kratko sam stao ugasio auto i kada sam ponovno upalio uocio da je temp. izmedu radne i crvenoga, ali cim sam upalio auto ona se vratila u normalu.Sve je bilo normalno do drugoga dana i od tada kada je auto dosao do radne temp. kazaljka temp. je putovala od rad. temp pa do crvenoga, cak znala i uci u crveno, pa je malo bila u normali... .Naravno odmah sam stao i trazio pomoc kolege koji je majstor.Zajedno promatrajuci uocili smo da se ventilator pali u nekim logicnim razmacima da crijeva nisu kipuca cak su se mogla drzati i rukom te smo i otvorili cep od kilera bez ikakvih problema a temp. je pritom bila blizu crvenoga.Kolega je odvezo auto da se termo pistoljem izmjeri temp. bloka, crijeva, rs. tekucine i svugdje je izmjereno oko radne temp. od 87 do 90 stupnjeva celzijevih.Nakon toga je promijenjen termostat i termo sonda i opet je bilo isto sve dok nisam otpojio minus sa akumulatora i ostavio tako preko noci.Nakon toga vozio sam se dva mjeseca i sve je bilo normalno i sada je pocelo opet samo ne odlazi daleko od radne i brzo se vrati u normalu i tako ostane sve dok se opet ne upali auto.Od tada vise neznam sta da mislim jer mi je glava puna vec svakakvih prica da je dihtung glave, da je struja, da je neznam sta.Gotovo svaki dan provjeravam ulje, opipavam viskozitet, gledam razinu antifriza niceg ne fali i niceg nije viska.Zadnje sta sam probao i sto me je uplasilo ozbiljno, pa sam vam se zbog toga i javio je da kada otvorim cep od ulja kao da puse lagano zrak van.Cuo sam da to moze biti zbog propustanja kompresije pa zbog toga me mozda muci i ta temp. Ponekad zna na komadicu cepa biti bijelo, kao emulzija ali za to sam procito da ako se auto vozi na kratke relacije da dode na vrhu cepa nisam upamtio zbog cega do kondezacije pa da nastane ta emulzija.Iskreno se nadam vasem cijenjenom odgovoru i savjetu i jos jednom zahvaljujem
ODGOVOR:Sve sto ste naveli a naveli ste dosta korisnih podataka ukazuje na laznu informaciju o temperaturnom stanju motora. To znaci da je mehanicko stanje motora potpuno u redu , da je rashladni sustav potpuno u redu . Po tom pitanju mozete biti bez brige . Sustav za pokazivanje temperature motora ( senzor temperature , elektricna instalacija od senzora do instrument ploce, instrument ploca, instrument za temperaturu ) funkcionira na nacin da se zagrijavanjem motora mijenja elektricni otpor senzora temperature na glavi motora i promjenom otpora pomice se kazaljka na instrumentu . U rijetkim prilikama elektricni otpor moze porasti i na drugim dijelovima sustava pokazivaca temperature. Tom prilikom nastaje greska u prikazu temperature na samom instrumentu . Najcesci uzroci su ovi koje sam vec naveo i uz to jos mogu biti povecani prelazni otpori na pojedinim elektricnim spojevima i konektorima.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI TUCSON - NAFTA U ULJU

Datum objave: 25.03.2011 10:51:48
Slika
PITANJE: Postovani,imam pitanje na koje bi mi vas odgovor uvelike pomogao. Naime, Hy-Tucson 2005god,2.0 crdi,83kw, na mjestu dignuo okretaje i nije se mogao ugasit na kljuc nego se ugasio sam za nekoliko trenutaka, povecena je bila razina ulja i osjetila se nafta u ulju, skinute dizne i iznenadjujuce ,na sve cetiri pregoreni,rastobljeni oni nosevi ili kako vec se zovu za rasprsivanje goriva, u servisu sumljaju u pumpu goriva da je propustila jer je na bregastoj,turbina nije propustila ulje.....?? Molim vas neki opis kako je to moguce da povecana razina ulja dodje u prostor cilindara, neki vas razlog tom dogadjaju......
ODGOVOR:Kada su neispravne dize tada se mogu dogoditi mnoge nezeljene stvari kao sto su : povecanje nivoa ulja u motoru, ispiranje stjenke cilindra, povecano trenje , ostecenje klipova, povecana potrosnja, gubitak snage motora, ulazak ulja u usisni kolektor i cilindar. Ovo zadnje se dogada kada nastane ostecenje klipa i cilindra.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ELANTRA - DEMONTAŽA OBLOGE VRATA

Datum objave: 21.06.2010 11:15:00
Slika
PITANJE: Poštovani molim za pomoc
Imam Hyundai Elantru I na zadnjim desnim vratima me zanima kako se skida unutrašnja plastika,sa vrata a da pri tome ne potrgaš plasticne kopcice sa vrata.
ODGOVOR:Postupak demontaže obloge vrata je najlakše pokazati a opis nije dovoljno razumljiv . Iz toga razloga i djelatnici servis odlaze na obuku kako bi u praksi došli do spoznaje kako se to radi. Opisno bi to izgledalo ovako. Demontirati dijelove rucke vrata i skrivene poklopce ispod kojih se nalaze vijci za fiksiranje obloge. Demontirati vijke. Pažljivo osloboditi skrivene plasticne kopce koje fiksiraju oblogu za vrata ( potreban odgovarajuci alat ). Demontirati unutrašnju kvaku vrata. Po potrebi demontirati rucku podizaca stakla ako je mehanicka, a ako je elektricna onda odspojiti elektricne prikljucke. Nakon ovoga odlucnim pokretom prema gore osloboditi nevidljive preostale kopce na gornjem dijelu obloge vrata.Postupak montaže je obrnuti od opisanog.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - PROBLEM SA CENTRALNIM ZAKLJUCAVANJEM

Datum objave: 28.02.2010 20:43:00
Slika
PITANJE: Imam Hunday Accent 1.4, benzinac, 2004. (prvi vlasnik, inace sam zadovoljan s njim, a prije sam imao Pony, u 13 godina, 160.000 km - samo potrošni dijelovi). Prije nekoliko mjeseci centralno zakljucavanje je pocelo 'štekati' - cas radi cas ne. Kako se to dogodilo nakon servisa malo mi je 'cudno', pa sam odlucio, prateci Vaše svestrane savjete, sam provjeriti bravicu na vozacevim vratima. Možete mi reci nešto o tipu zakljucavanja na Accentu i eventualno još koju stvar bi mogao provjeriti - u mehanici se znalazim dosta dobro, a za elektroniku ionako treba strucnjak.
ODGOVOR:Najcešci uzrok je brava vozacevih vrata. Uzrok može biti mehanicki dio brave, mikroprekidac na bravi, elektricni aktuator ( motoric ) bravice. Sve se može vidjeti ako se demontira obloga vrata. Po potrebi demontirajte bravicu ispitajte mikroprekidac i aktuator.
na vrh Povratak na vrh
Pretraži Izaberite stranicu: