Danas je: 01.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

HYUNDAI ACCENT - ZVUK TUCKANJA

Datum objave: 07.06.2009 08:38:00
Slika
PITANJE: Imam hyundai akcent 1.3 mpi ,2000g,molim Vas ako mi možete odgvoriti,kod normalne vožnje pri brzini od70-80 km u 4-stupnju ili višem prilikom dodavanja gasa cuje se nekakvi zvuk tuckanja to sve dogada kod normalne temperature kad je auto još hladan ne radi te zvukove.i još ako vas mogu pitat? kod prvoga starta ujutro auto
mi u zadnje vrijeme ne pali od prve drugi put upali bez problema , to se isto dogada kad se auto ohladi !! U cemu je problem ???
ODGOVOR:Zvuk koji cujete najcešce dolazi iz motora i to od podizaca ili klackalice ventila. Potpuno tocan odgovor se može dati nakon neposrednog uvida na samom vozilu. Uzrok težeg paljenaj je iskra na svjecici ili kolicina goriva na injektorima. Slabija iskra nastaje radi lošijih svjecica ili probijanja visokonaponskih kablova. Kolicina goriva na injektorima povezana je sa stanjem elektronskog sustava ubrizgavanja i to pojedinih senzora, davaca impulasa, mjeraca mase zraka, aktuatora minimuma. I ovo se takoder može sve ispitati.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI LANTRA - ISPITIVANJE SENZORA ?

Datum objave: 22.04.2009 22:41:00
Slika
PITANJE: Najprije sve cestitke na volji i energiji za tako uredno odgovaranje na tolika nebrojena pitanja Vaših citatelja.
Naime, želio bih da mi odgovorite da li je moguce, odnosno postoji li nacin da se na autu tocno ustanovi neispravnost nekog dijela u sustavu paljenja, napajanja, ubrizgavanja ili elektronike koji je prouzrocio neki kvar, kao što su; Potenciometar leptirastog ventila, Step motor minimuma (aktuator), Mjerac protoka zraka, ECT, MAP, IAT, TP, RPM, EVAP i dr. prije ugradnje-zamjene tih dijelova, jer postupno zamjenjujuci dio po dio novim do nadenog problema na taj (stari) nacin serviser zapravo prodaje nove dijelove, jer su vec ugradeni a stari nije neispravan, te to dovodi do nesrazmjerno velikih troškova vlasnicima.
Kod mene je npr. slucaj na mome hyundai lantri 1,5 benzincu pojavili su se problemi u samom paljenju, nekad upali trenutno (kao redovno donedavno), nekad iz drugog..., treceg i više pokušaja, a nekad ne upali nikako niti iz veceg broja pa i dužih pokušaja (samo ''glatko vergla'') pa se odustane od daljih pokušaja na neko vrijeme i sve se opet može ponoviti na nepredvidiv nacin, a kada upali nekako se ''muci'', trese u leru nekih pol do minutu pa se postupno stabilizira, a kada se iz lera dodaje gas prima ga otežano i opet motor i cijeli auto zatrese. Pri otpuštanju gasa vraca se u ler i stabilno radi, a pri dodavanju gasa uredno ga prima.Ponekad u leru sam od sebe dodaje gas do 2000 okretaja, pa ga tako i oduzima. U vožnji koji put ''zatrokira'', ne prima gas na kratko, pa se opet stabilizira i i radi i vuce ravnomjerno.
Zamjenio sam svijecice i razvodne kablove novima i... ništa se nije promijenilo.
Odvezao sam auto nedavno u ovlašteni servis Hyndai predstavnika, smatrajuci da su najkompetentniji, i ubrzo su me obavijestili da su injektori u ''katastrofalnom stanju'' i da su najvjerovatnije oni uzrok te da im dopustim da ugrade nove (645 kn/kom). Poslije moje sumnje kako to da ne mogu sigurno utvrditi, dao sam ''blagoslov'' za zamjenu, i... nakon dva dana raznih ''probavanja'' auta u servisu... sve je isto, da bi mi kazali da je do aktuatora kojeg su procistili i da bi se sad trebalo popraviti nakon neke vožnje. Preuzeo sam auto nakon tri dana ''servisiranja'', odvezao ga u redu do svog parkinga 2 km, i nakon 2,5 sata pokušao paliti, ali... ''nece niti cuti'' ni poslije kojih 10-tak-15 pokušaja i odustao sam. Ovih dana sve je po starom i sa novim injektorima i procišcenim aktuatorom.
ODGOVOR:Vaše pitanje je dosta opširno ali se može shvatiti da želite nauciti mnoge detalje o automobilskoj tehnici. Na žalost moram Vas razocarati jer se na ovaj nacin putem dopisa ne može doci do potrebnog znanja jer je automobilska tehnika znatno složenija i kompleksnija.
Ispitivanje pojedinih senzora je razlicito a ovom prilikom cu vam objasniti kako se ispituje jedan senzor koji je na motoru vašega vozila. IAT ( Inhalt air temperature ) senzor ima ulogu da permanentno šalje informaciju ECU centrali o temperaturnom stanju usisanog zraka u usisnom kolektoru. U ovom slucaju ispitivanje nije složeno i radi se na slijedeci nacin : IAT senzor na vašem vozilu ima samo dva pina . Napon se mjeri izmedu pina 1 i pina 2 . Kod 0°C napon treba biti 3,3 – 3,7 V , kod 20°C napon je 2,4 V – 2,8 V , kod 40°C napon je 1,6 do 2,0 V , kod 80°C napon je 0,5 do 0,9 V . Ukoliko postoji odstupanje od navedenog senzor je neispravan.
Prema opisu stanja ( problemi u radu motora i paljenju ) koje ste naveli potrebno je ispitati sve komponente sustava ubrizgavanja i sustava paljenja. Takvo ispitivanje se ne može obaviti na amaterskoj osnovi. Ove radove ne mogu obaviti ni veliki broj autoservisa. Na kraju bih želio reci kada bi do u detalje u pisanoj formi objašnjavao postupke dijagnostike tada bi to potrajalo u nedogled a vi opet ne bi od toga imali koristi .
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - NEKOLIKO PITANJA

Datum objave: 15.04.2009 23:38:00
Slika
PITANJE: Zdravo. Se javuvam od Skopje. Vlasnik sum na hyundai accent gt DOHC 16v od 1998god.Sakam da ve zamolam da mi odgovorite na nekolku prasanja.
- bidejki voziloto ima hidraulicno podiganje na ventilite dali treba da se stava sinteticko, polusinteticko ulje ili moze da se stavi i mineralno ulje i kakvi se posledicite od stavanje na loso ulje.
- koga e laden motorot se slusa tropanje na ventilite pa vo servis mi kazaa deka treba da se zameni nekoj "lanec" valjda okolu hidropodizaci. Dali koga e laden motorot treba da se slusa ovakov zvuk a koga ke se zagree da se izgubi?
- koga ke pritisnam kocnica se slusa nekoe grebenje ( struzanje). Dali toa znaci deka treba da se smenat disk plocki ili komplet diskovi i plocice
ODGOVOR:Na vašem vozilu se ne podešavaju ventili jer ima hidropodizace. Odgovarajuce motorno ulje je 10W-40 ali može i 5W-40. Ovaj motor nema lanac nego ima zupcasti remen. Ulje u motoru mijenjajte svakih 10.000 km ili dva puta godišnje. Struganje prilikom kocenja može biti znak istrošenosti kocnih plocica ili kocnih papuca. Nekada se struganje pojavljuje i kada je frikciona površina ( feroda ) postala jako tvrda i tada je takoder potrebna zamjena kocnih obloga.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - ISPUŠTANJE RASHLADNE TEKUCINE

Datum objave: 08.02.2009 17:47:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam hyundai accenta iz 2004. god 1,3 benzin. U knjižici piše da u rashladni sustav ide 5,8 litara tekucine. U ovlaštenom servisu rekli su da se tekucina ispušta samo na dnu hladnjaka, gdje je izašlo manje od 4 litre tekucine. Dali se tekucina ispušta i negdje drugdje ili je ovaj podatak o 5,8 l pogrešan. Molim za vaš odgovor i zahvaljujem se na dosadašnjim odgovorima.Nije mi jasno odakle vam toliko znanje o svim markama i tipovima vozila, kad niti u ovlaštenim servisima sve neznaju.
ODGOVOR:Rashladna tekucina se može u potpunosti ispustiti kada se demontiraju donja cijev hladnjaka, cijev grijaca i pumpa za vodu.
U sustav tada stane 6,2 litre tekucine.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI GETZ - POVJERENJE U SERVIS ??

Datum objave: 05.02.2009 17:54:00
Slika
PITANJE: Zamolila bih vas za savjet jer sam na vašoj stranici vidjela besplatne savjete.Imam hyundai getz 2008.g.Na servisu mi je naplaceno dva filtera peludi,a u korisnickom prirucniku koji je došao uz vozilo piše da postoji samo jedan i na crtežu je prikazan samo jedan.Isto tako mi je uraden servis prvi na 7500km,a drugi na 15000km.Nakon raspitivanja saznala sam da se ne radi servis na 7500km vec da je prvi servis na 15000km.
ODGOVOR:Mora biti da je jako loš osjecaj kada nemate povjerenje u svog servisera za automobil. Svaki servis i svi radovi trebaju biti transparentni a vi kao vlasnik vozila trebate unaprijed dobiti informaciju što ce se raditi na servisu, kolika cijena dijelova i rada ce biti i kao najvažnije da li se vi s time slažete. Na taj nacin se zadobiva povjerenje.
Odgovor na vaše pitanje glasi ovako, na vašem vozilu filter kabine je iz dva dijela nekada se ta dva dijela nalaze u zajednickom pakiranju i nabavljaju se kao jedan komad, nekada se svaki dio pakira posebno pa se nabavljaju kao dva dijela. Za servisni interval se može reci da imate tocno navedeno u servisnoj knjižici kada se rade periodicni ( redovni ) servisi i toga se treba držati barem dok je vozilo u garanciji. Poznata je cinjenica da vozilo i motor duže traju ako je servisni interval kraci. U svakom slucaju vi imate pravo na pravovremenu i kvalitetnu informaciju a sve odluke o servisima, servisnim intervalima i troškovima s tim u vezi donosite vi kao vlasnik vozila.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ELANTRA - LAMBDA SONDA

Datum objave: 01.01.2009 17:56:00
Slika
PITANJE: zanima me koji tip lambda sonde ide na automobil Hyundai Elantra 1.6 GL, 2001 godište, 117KS..
ODGOVOR:Ovo vozilo ima grijanu lambda sondu s cetiri elektricna voda, ugraditi se može zamjenska ( univerzalna ) ili originalna. Bolje bi bilo da se ugradi originalna iako je za 40% skuplja. Razlog tome jest bolji rad originalne sonde. Prije ugradnje nove lambda sonde dobro bi bilo ispitati sustav paljenja i sustav ubrizgavanja jer eventualna neispravnost na navedenim sustavima može izazvati blokadu i oštecenje nove lambda sonde.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - ULJE HIDRAULIKE SPOJKE

Datum objave: 03.10.2008 22:22:00
Slika
PITANJE: Imam hyundai accent 1,3 sa kvacilom koje koristi ulje koje sam primijetio da je crno.Promijenio sam samo ulje iz posudice i ulio ulje za kocnice.Dali je to dovoljno ili treba ispustiti ulje iz sustava i gdje se to nalazi.
ODGOVOR:Staro ulje iz hidraulike spojke treba potpuno zamijeniti i to se radi svake dvije godine. Ulje se ispušta na radnom cilindru spojke koji je na mjenjacu.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ELANTRA - VIBRACIJE

Datum objave: 25.07.2008 21:20:00
Slika
PITANJE: imam dva problema s Hyundai Elantrom(2002.):
1. pri brzini od 120 naviše se pocinje tresti volan te potom na 160 prestaje, napravljen je balans kotaca(2 puta) i špur te zamjena mjesta kotaca(prednji-stražnji)ali trešnja i dalje ostaje. Gume su Kleber "Dynaxer"tvornickih dimenzija (185/65/15) i nisu stare ni godinu dana
2. prilikom naglog kocenja pri brzinama iznad 100 dolazi takoder do trešnje volana te blagog zanošenja
ODGOVOR:Vibracije koje se pojavljuju na vašem vozilu nekada znaju biti jako zahtjevne u smislu tocne defektaže jer uz gume to mogu biti i drugi faktori. Navedene vibracije su debalans pojedinih ili više rotirajucih masa. Navesti cu moguce uzroke : gume, naplatci ( felge ), geometrija ovjesa, sklop disk-glavcina-poluosovina, ležaj kotaca, ležaj diferencijala, selen blokovi ovjesa, hvatišta ovjesa.
Uzroci vibracija volana prilikom kocenja mogu biti : gume, naplatci, diskovi, te pojedini dijelovi ovjesa.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - SPORTSKI AUSPUH

Datum objave: 22.04.2008 22:04:00
Slika
PITANJE: 1.Što znaci kada se kupuje sportski auspuh da ih ima propusnih, ili polu propusnih.Da li to što utjece na performanse motora ili se auto bolje cuje ili nešto drugo...
2.cemu služi filter oduška?
3.namjeravam kupiti novi auspuh(sportski) i zanima me da li se može napraviti za katalizator zamjenska cijev pa kada hocu stavim katalizator ili cijev koja se stavi umjesto njega.Znam da se nesmije micati katalizator jer se pali lampica ali me zanima da li bi se moglo kako iskopcati ili zavarati sistem da prepoznaje kao da je sve normalno.
4.Ako se skine katalizator da li se dobije što na performansama i da li ako se skine katalizator i stavi sportski auspuh cuje pucketanje iz auspuha kada se pusti gas, kao na rally automobilima!!!!
ODGOVOR:Direktni ( propusni ) ima jaci zvuk dok ovaj drugi ima prigušeniji zvuk. Filter oduška zadržava kapljice ulja da ne dodu u usisni kolektor. Možete umjesto katalizatora staviti zamjensku cijev. Kontrolna lampica motora se ne pali radi katalizatora vec radi neispravnog sustava ubrizgavanja. Skidanjem katalizatora ne dobiva se ništa znacajno na snazi motora.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI - EKO TEST

Datum objave: 08.04.2008 09:51:00
Slika
PITANJE: Pao sam na eko testu jer sam imao povišeni hodCO koji mi je dozvoljen maksimalno 0,300(ja sam imao 0,333),auto je hyundai,šta da poduzmem.
ODGOVOR:Povecane vrijednosti toksicnih ispušnih plinova ukazuju na neke neispravnosti sustava ubrizgavanja i ili paljenja. Dijagnostikom se može tocno utvrditi uzrok/uzroci. U ovom slucaju najprije treba ispitati rad lambda sonde i katalizatora.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI TUCSON - RAZRA?IVANJE MOTORA

Datum objave: 11.01.2008 18:02:00
Slika
PITANJE: Kupio sam novi hyundai tucson 2,0 DOHC. Prilikom preuzimanja sam upozoren da se vozilo treba razradjivati i da prvih 2000 km nebi trebao prelaziti brzinu od 80 km/h. Obzirom da aktivno vozim vec od 1966, vrlo dobro se sjecam nacina razradjivanja ondašnjih automobila. Koliko znam toga više nema na sadašnjim modernim vozilima na tako strogom nivou. Jasno je da ga ne treba tjerat na visoke okretaje i mucit na niskim ni kad kad je nov a ni poslije. Nisu to valjda motori proizvedeni po ondašnjim kriterijima? Što vi kao vrhunski strucnjak i poznavaoc motora na to kažete.
ODGOVOR:Vi ste potpuno u pravu i razradujte motor na vaš nacin jer se to tako radi. Prvo razradivanje vašeg motora obavljeno je na ispitnom stolu. Uputa koju ste dobili nije tocna.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - CHECK LAMPICA

Datum objave: 15.10.2007 17:51:00
Slika
PITANJE: Imam Hyundai Accent 2001. godina i prvi sam vlasnik. Do sada je sve bilo u redu i auto je savršeno radio. Prije 2 mjeseca mi se upalila CHECK lampica. Otišao sam u Hyndai servis Žitvaj gdje je ustanovljeno da je neispravan senzor protoka zraka. To je zamijenjeno i CHECK lampica više nije svijetlila, ali ne za dugo. Vec nakon tjedan dana opet se upalila. Otišao sam ponovno u servis i dijagnoza je bila da je senzor protoka zraka u redu ali da je LAMDA SONDA registrirala grešku, a da je po mjerenjima ispravna. Resetirali su CHECK grešku i rekli da ako se ponovi da ce trebati zamijeniti LAMDA SONDU. Nakon tjedan dana opet mi se upalila CHECK lampica. Auto i dalje pali i ide normalno. Moje pitanje je: što da napravim, da li da i dalje mijenjam dijelove dok se slucajno ne nade što ne valja ili se ta greška može tocno ispitati. Da li postoji još nešto što može uzrokovati tu grešku.
ODGOVOR:Na vašem vozilu postoji još neka greška ili greške koje nisu defektirane niti otklonjene. CHECK lampica se pali uvijek kada sustav ubrizgavanja goriva ili sustav paljenja ne rade ispravno. Resetiranjem racunala i brisanjem greške ne rješava se problem. U vašem servisu prvu grešku ( mjerac protoka zraka ) otkrili su na nacin da su pomocu servisnog racunala ocitali navedenu grešku koja je bila snimljena na racunalu ( ECU centrali ) vašeg vozila. Taj postupak dijagnostike je najjednostavniji i najbrži ali se na taj nacin može otkriti samo mali broj kvarova. U ovakvim slucajevima dijagnostiku treba odraditi do kraja, taj postupak je složeniji i duže traje ali daje rezultate. Dijagnostika na koju mislim obuhvaca niz mjerenja , ispitivanja i kontrolnih aktivnosti. Na ovaj nacin treba obuhvatiti sve komponente mehanickog , hidraulickog i elektricno-elektronskog sustava. Tek nakon ovako obavljenog testiranja moguce je postici rezultat na tom polju. Nakon dorade ili zamjene neispravnih dijelova potrebno je napraviti probnu vožnju te nakon toga ponovo obaviti kontrolu funkcioniranja ( ispravnosti ) svih komponenata sustava. Zadnja kontrola je EKO test koji potvrduje da svi sustavi rade na ispravan nacin te da je vozilo u tom pogledu tehnicki ispravno.
U ovom slucaju grešku mogu proizvesti mnogi faktori kojih ima zaista puno a od njihovog navodenja stvarno ne bi imali koristi.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI GETZ - RAZNI ZVUKOVI

Datum objave: 13.10.2007 19:55:00
Slika
PITANJE: Posedujem Hyundai Getz 2004, model 1.3 GL 5DR kupljen u Beogradu. Prešao je oko 24.000km i redovno je održavan u servisu. U poslednje vreme, pomalo neocekivano, pojavile su se odredene nepravilnosti mada nekih ima i od samog pocetka. Obzirom da mi je istekla garancija servis u Beogradu ce me sigurno jedva docekati na volej. U tom smislu voleo bi da odem pripremljen, kako tehnicki tako i finansijski, ako me razumete. Prvo, od samog pocetka korištenja automobila cuje se neki prizvuk - lupkanje necega pri usporavanju vozila, na nizbrdici i pri hodu unazad. Pokušali su da nadu o cemu se radi i ništa nisu pronašli. Navodno nemaju objašnjenje ali su me uverili da nije ništa bitno. Da li na osnovu ovoga možete naslutiti o cemu se radi jer je prilicno iritantno. Verovatno ce sada kada je istekla garancija pronaci nešto.
Druga stvar (podjednako iritanta) koja se pojavila u poslednje vreme je jako cudno krckanje kod volana. Dakle pri okretanju volana i u mirovanju i toku vožnje cuje se nešto kao pucketanje gume koja se uvrce. Ne cuje se stalno ali sam zabrinut da nema neke veze sa servo motorom. To pretpostavljam nikako ne bi valjalo.
Trece je nepravilnost u radu motora. Dakle na leru (stravicne gužve u Bg-u izuskuju cekanje na semaforima) po nekad ima blago smanjenje broja obrtaja, odnosno nepravilnost u radu. Tu znam da može da ima dosta uzroka (slicne stvari imao sam na ranijim automobilima) ali nisam ih ocekivao kod relativno novog automobila. Zanima me da li ima neka greška karakteristicna za Getza. Pretpostavljam da povezivanjem na racunar se greška moze otkriti.
Cetvrto je verovatno klasican mehanicki kvar, a tice se kvacila. Opet neocekivano. Pri puštanju spojnice kvacila, narocito laganom, cuje se škripav zvuk (metalno trenje). Zanima me da li je to znak za zamenu sajle i koliko to košta kod Vas (red velicina u eur).
Nadam se da pitanja nisu ozbiljna i da ne zvucim kao Stevo Žigon iz filma Majstorska radionica (ako se secate) ali bih voleo da rešim nedoumice.
p.s. pre cetiri godine bio sam u Samoboru i probao neke fenomenalne kolace
ODGOVOR:Prilikom usporenja mogu se cuti mnogi zvukovi , transmisija, zglobovi poluosovina, ispušni sustav. Ako se navedeni zvuk cuje u praznom hodu tada treba obratiti pažnju na zupcane snopove u mjenjacu i na remenice koje pokrece klinasti ili kanalni remen. Zvukovi koje cujete okretanjem volana najcešce dolaze od aksijalnih ležajeva prednjih amortizera, kuglastih zglobova upravljackog mehanizma, selen blokova ovjesa. Nepravilnost u radu motora nije rijedak slucaj a uzrok najprije treba tražiti na sustavu za ubrizgavanje goriva ( ETC senzor , injektori , MAP senzor, potenciometar leptira … ) .
Vaš servis ce sigurno znati defektirati sve nepravilnosti i uspješno dovesti vaše vozilo u ispravno stanje. Škripanje pri puštanju kvacila može dolaziti od komande kvacila ili od povecanog trenja na vodilici potisnog ležaja.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ELANTRA - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 08.10.2007 17:39:00
Slika
PITANJE: Prije svega želim pohvaliti vašu stranicu i savjete, na takvo što se ne nailazi tako cesto, a sada jedno pitanje. Naime, posjedujem Hyundai Elantru 1.6, god. proizvodnje 2003 sa prijedenih 53000 km bez ikakvih problema, a auto i dalje radi besprijekorno, redovno ga servisiram u ovlaštenom servisu po servisnoj knjižici, odnosno zamjena ulja i filtera svakih 7500 km, ulje "Castrol" 5W-40. Zanima me da li je navedeno ulje potrebno mijenjati tako cesto i što je vaša preporuka s obzirom da vozilo više nije pod garancijom? I još jedno pitanje, vaše mišljenje o ugradnji plina?
ODGOVOR:Na vašem vozilu možete mijenjati ulje po vlastitim nahodenju . Po preporuci proizvodaca ulje treba mijenjati najmanje jednom godišnje ili svakih 15.000 km. Iskustvo iz prakse govori da motor znatno duže traje ako se motorno ulje i filter mijenjaju znatno prije ( 7.500 km ili svakih 6 mjeseci ). U vaše vozilo se može ugraditi plinski sustav i to treba biti sustav s cetiri plinska injektora a ne sustav s centralnim mješacem. Ako godišnje vozite više od 15.000 km onda ima ekonomske opravdanosti za ugradnju .
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - POVECANJE SNAGE

Datum objave: 04.10.2007 21:16:00
Slika
PITANJE: posjedujem hyundai accent 2000. godište ,63 kw, 55 tkm.
Povecao bi mu snagu ugradnjom filtera zraka. Molim vaš savjet:
- koji filter ugraditi
- koliko time dobivam
- koje marke
- moguca štetnost
ODGOVOR:Ugradite k&n filter ili bilo koji drugi sportski filter odgovarajuce kvalitete. Uz navedeni filter možete ugraditi i sportski ispušni sustav od katalizatora pa na dalje. Na taj nacin dobiti cete 5 ks. Štetnosti za motor nema.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - MAF SENZOR ?

Datum objave: 17.07.2007 22:38:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Hyundai Accent 1.3, 75 KS, 2001.godište, drugi vlasnik, kupljen preko ovlaštenog zastupnika. Sa njime inace nemam nikakvih problema, osim jednog, vjerovatno ponovljenog. Naime, nedugo nakon što sam ga 5 godina starog kupio, pocela se paliti lampica CHECK ENGINE, te sam nakon ultrazvucnog cišcenja injektora, promjene kvalitete goriva (benzinske postaje), i na kraju, nakon inzistiranja u ovlaštenom servisu (6 mjesecno jamstvo) na mjenjanju MAF senzora u garanciji, napokon rješio svoje probleme, te je auto savršeno radio da nedavno. Svi ti problemi su se, moram naglasiti, periodicno dešavali, izmedu jeseni i zime 2006. Sada je u toplijim danima ipak poceo pokazivati iste simptome, a oni su slijedeci. U jutarnim satima, auto uvijek upali iz prve, ali pocne oklijevati kao da se zaguši sa premalo ili previše goriva ili zraka, zatim nakon sekundu-dvije normalno uhvati okretaje i gas i vožnja se nastavlja potpuno normalno. Naglašavam da oklijevanje traje niti dvije sekunde, da auto potpuno normalno vuce, nije nemiran, ne cupka, niti sam primjetio potrošnju drasticno razlicitu od normalne. Takoder naglašavam da pri svakom slijedecem paljenju, bilo odmah nakon prvog jutarnjeg ili tijekom dana, auto savršeno reagira. Lampica CHECK se ne pali, barem ne još. Moje pitanje je da li je moguce da su zakamuflirali MAF senzor cišcenjem istog kojekakvim kontakt sprejevima, odnosno da ga nisu zamijenili?! Iskustvo mi govori da se ovlašteni servisi teško odvoje od cca 1.700 kn vrijednog dijela ukoliko mogu nešto zakamuflirati. Molim Vas za odgovor koji su još dijelovi vezani uz ove simptome.
ODGOVOR:Lampica CHECK ENGINE pali se kada sustav ubrizgavanja goriva ne radi kako treba. Navedeni sustav ima puno komponenata i senzora i svi moraju biti ispravni. MAF senzor može raditi na nacin da daje krive informacije upravljackom racunalu ili može biti potpuno van funkcije. U oba slucaja trebala bi se upaliti spomenuta kontrolna lampica. MAF senzor se može ispitati tako da mu se mjeri napon kod pojedinog broja okretaja, izmjereni napon usporedi se sa naponom koji je naveden u tvornickim podacima za taj motor. Uzrok kratkotrajnog neprihvacanja gasa treba tražiti u drugim komponentama sustava ( mehanicko stanje motora , ETC senzor , IAT senzor, potenciometar leptirastog ventila i t.d. ).
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - PLAVI DIM IZ AUSPUHA

Datum objave: 05.06.2007 10:32:00
Slika
PITANJE: kao prvo želio bih vas pohvaliti najbolji ste i vec ste mi jedan problem na autu riješili.
imam hyundai accent 1997.g. prešao 120.000 tkm, motor 1,3 mpi. 66kw motor je inace do sada bio dobar. prije nekih godinu odnosno 20.000 tkm rasuo mi se katalizator pa sam ga morao skinuti.
Prije nekih tjedan dana poceo mi se pojavljivati izrazito gust plavi dim iz auspuha koji je posebice izražen pri vožnji uz brdo.Taj isti dim sam primijetio kada malo žustrije vozim auto, pri višim obrtajima.Pri tome se u autu osjeti vrlo jak neugodan miris vjerojatno iz auspuha.
Molio bih Vas da mi kažete (jer živim u Sarajevu i nažalost ne mogu doci do Vas) je li taj problem ozbiljan, je li neki kvar i što bih trebao uraditi. Smijem li uopce voziti auto.
ODGOVOR:Dim koji vidite je od ulja iz motora . Motorno ulje dolazi u komoru za sagorijevanje, tamo izgara i s ispušnim plinovima izlazi na auspuh van . U ovom slucaju ispitajte tlak kompresije i stanje vodilica ventila . Ako je kompresija dobra tada treba samo urediti vodilice ventila odnosno glavu motora.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI SONICA - NA NEMILOSTI MAJSTORA

Datum objave: 07.05.2007 10:29:00
Slika
PITANJE: Živim u Banjaluci. Nedavno sam kupio Hyundai sonica 2000 god 2.0i 16v . Na preporuku prodavaca firme koja se bavi prodajom polovnih automobila odveo sam ga majstoru da promjenim ulje, filtere i remenja. Majstor je to promjenio i meni se auto poceo cudno ponašati. Gubio je gas i sve teže se palio. Majstor je dotegao remen i poslije toga je auto prolupao. Ljut na majstora koji ocigledno nije dobro stavio zupcasti remen otišao sam u servis Hyundai u Banjaluci. Tamo sam uradio generalku vozila i to glavu motora, ventile i prvu specijalu radilice. Sve je radilo prvih 1300 km i onda se culo lupkanje u vozilu. Otišao sam u servis pod garancijom. Lupkanje se culo pri obrtajima vecim od 2000 . Oni me ubjeduju da je to balans štanga i da se ona nalazi unutar motora i da ih ima dvije i mjenjaju se u paru. Ja više nisam ni u koga siguran , pa vas molim da mi što prije odgovorite. Uzgred vidio sam da vi ugradujete i plin pa bih Vas upitao za dvije stvari:
1. Mogu li dovesti vozilo na onaj Vaš pregled koji nudite
2. Koliko bi koštala ugradnja plina za moje vozilo
Citam Vas stalno i strašno mi se svida ovakav vid sajta sa pitanjima. Mi
vlasnici automobila smo na milost i nemilost raznih majstora..
ODGOVOR:Žao mi je što ste imali neugodna iskustva sa servisom i posljedicama koje nisu jeftine. Lupanje iz motora treba svakako cuti jer je prava rijetkost da lupanje nastaje radi balansnih osovina. Najprije zatražite mišljenje i drugog ovlaštenog servisa u vašem kraju.
Vaše vozilo možete dovesti na pregled a ugradnja plina u vaše vozilo je oko 1.700 eura .
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - PODIZAC STAKLA

Datum objave: 17.04.2007 19:38:00
Slika
PITANJE: Imam Hyundai Accent 1,3 MPI GLS , 1998g. Problem je nesvakidašnji da mi je pukla sajla na podizacu šajbe na vozacevim vratima. Ima li kakva shema kako da se to podesi? Svi majstori se hvataju za glavu kad im spomenem svoj problem. Ubacio sam nekakvu letvu da drži prozor i bio bi zahvalan kada bi mi pomogli s nekakvim crtežom . Još me interesira gdje bi se mogla kupiti ta sajla , cijena...itd.
ODGOVOR:Ako je sajla podizaca stakla pukla tada je najbolje nabaviti drugi podizac stakla, sve drugo su improvizacije koje ne garantiraju uspjeh. Navedeni dio možete kupiti u svakom boljem HYUNDAI servisu.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - UPALIO SE CHECK ENGINE

Datum objave: 01.04.2007 23:12:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam accenta 1.3 iz 2001. godine. Problem se pojavio tokom gradske vožnje, check engine se upalio, blicao i auto je imao pri konstantnoj brzini lagane trzaje te gubitak snage.Na kompjuteru sam ocitao detonacije u sva 4 cilindra. Izmjerio sam kompresiju, odlicna.
promjenio svjecice i kabele,sve ok. Sve svjecice imaju struju, bacaju jaku iskru. Svijecice su pune gareži vec nakon par minuta rada, crni dim izlazi iz auspuha, motor nemirno radi. Pregledan ispušni sustav, sve ok, nema zacepljenja. Sonde rade, osim što prva radi u bogatoj smjesi.
Injektore sam iskljucio kao mogucnost, zajedno sa svim komponentama ubrizgavanja jer je auto pogonjen i sa plinom. Identicni simptomi rada..Nema "falšeg" zraka. (Interesantno je kad iskljucim konektor od ler motora, auto se ne gasi). Sve u svemu, nemam pojma što više napraviti. Inace, moram ga upaliti sa gasom, malo živne i umiri se kod 4000 okretaja, sve drugo, niži okretaji, popraceno je detoniranjem, ali ne iz auspuha, crnim domom (ne gustim) i mirisom bezina. Zupcasti je pregledan, u fazi je...
ODGOVOR:Ovakvi kvarovi su zahtjevni za dijagnosticiranje ali treba biti uporan. Predlažem da krenete nekom logikom , provjerite još jednom mehanicki sustav i to fazu, senzor radilice, kontrola položaja razvodnika paljenja. Ispitajte tlak goriva. Slijedece što treba kontrolirati je " vrijeme ubrizgavanja goriva " ( prekratko ili predugo ) , kod ove kontrole svakako se moraju ispitati ETC senzor, MAP senzor, IAT senzor, senzor leptirastog ventila, senzor detonacija. Ispitajte sva elektricne kontakte ( konektore ) kao moguci uzrok. Isto tako provjerite ispušni sustav koji lupanjem može aktivirati senzor detonacija. Ako sustav paljenja ima razvodnik paljenja i razvodnu kapu ispitajte njihovu ispravnost. Nakon svega što sam naveo ostaje ECU centrala . Nadam se da cete uspjeti doci do rezultata i otkloniti kvar. Da vas malo utješim, nekada treba i nekoliko dana da dodete do rješenja.
na vrh Povratak na vrh
Pretraži Izaberite stranicu: