Danas je: 24.06.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 18

HYUNDAI - EKO TEST

Datum objave: 08.04.2008 09:51:00
Slika
PITANJE: Pao sam na eko testu jer sam imao povišeni hodCO koji mi je dozvoljen maksimalno 0,300(ja sam imao 0,333),auto je hyundai,šta da poduzmem.
ODGOVOR:Povecane vrijednosti toksicnih ispušnih plinova ukazuju na neke neispravnosti sustava ubrizgavanja i ili paljenja. Dijagnostikom se može tocno utvrditi uzrok/uzroci. U ovom slucaju najprije treba ispitati rad lambda sonde i katalizatora.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI TUCSON - RAZRA?IVANJE MOTORA

Datum objave: 11.01.2008 18:02:00
Slika
PITANJE: Kupio sam novi hyundai tucson 2,0 DOHC. Prilikom preuzimanja sam upozoren da se vozilo treba razradjivati i da prvih 2000 km nebi trebao prelaziti brzinu od 80 km/h. Obzirom da aktivno vozim vec od 1966, vrlo dobro se sjecam nacina razradjivanja ondašnjih automobila. Koliko znam toga više nema na sadašnjim modernim vozilima na tako strogom nivou. Jasno je da ga ne treba tjerat na visoke okretaje i mucit na niskim ni kad kad je nov a ni poslije. Nisu to valjda motori proizvedeni po ondašnjim kriterijima? Što vi kao vrhunski strucnjak i poznavaoc motora na to kažete.
ODGOVOR:Vi ste potpuno u pravu i razradujte motor na vaš nacin jer se to tako radi. Prvo razradivanje vašeg motora obavljeno je na ispitnom stolu. Uputa koju ste dobili nije tocna.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - CHECK LAMPICA

Datum objave: 15.10.2007 17:51:00
Slika
PITANJE: Imam Hyundai Accent 2001. godina i prvi sam vlasnik. Do sada je sve bilo u redu i auto je savršeno radio. Prije 2 mjeseca mi se upalila CHECK lampica. Otišao sam u Hyndai servis Žitvaj gdje je ustanovljeno da je neispravan senzor protoka zraka. To je zamijenjeno i CHECK lampica više nije svijetlila, ali ne za dugo. Vec nakon tjedan dana opet se upalila. Otišao sam ponovno u servis i dijagnoza je bila da je senzor protoka zraka u redu ali da je LAMDA SONDA registrirala grešku, a da je po mjerenjima ispravna. Resetirali su CHECK grešku i rekli da ako se ponovi da ce trebati zamijeniti LAMDA SONDU. Nakon tjedan dana opet mi se upalila CHECK lampica. Auto i dalje pali i ide normalno. Moje pitanje je: što da napravim, da li da i dalje mijenjam dijelove dok se slucajno ne nade što ne valja ili se ta greška može tocno ispitati. Da li postoji još nešto što može uzrokovati tu grešku.
ODGOVOR:Na vašem vozilu postoji još neka greška ili greške koje nisu defektirane niti otklonjene. CHECK lampica se pali uvijek kada sustav ubrizgavanja goriva ili sustav paljenja ne rade ispravno. Resetiranjem racunala i brisanjem greške ne rješava se problem. U vašem servisu prvu grešku ( mjerac protoka zraka ) otkrili su na nacin da su pomocu servisnog racunala ocitali navedenu grešku koja je bila snimljena na racunalu ( ECU centrali ) vašeg vozila. Taj postupak dijagnostike je najjednostavniji i najbrži ali se na taj nacin može otkriti samo mali broj kvarova. U ovakvim slucajevima dijagnostiku treba odraditi do kraja, taj postupak je složeniji i duže traje ali daje rezultate. Dijagnostika na koju mislim obuhvaca niz mjerenja , ispitivanja i kontrolnih aktivnosti. Na ovaj nacin treba obuhvatiti sve komponente mehanickog , hidraulickog i elektricno-elektronskog sustava. Tek nakon ovako obavljenog testiranja moguce je postici rezultat na tom polju. Nakon dorade ili zamjene neispravnih dijelova potrebno je napraviti probnu vožnju te nakon toga ponovo obaviti kontrolu funkcioniranja ( ispravnosti ) svih komponenata sustava. Zadnja kontrola je EKO test koji potvrduje da svi sustavi rade na ispravan nacin te da je vozilo u tom pogledu tehnicki ispravno.
U ovom slucaju grešku mogu proizvesti mnogi faktori kojih ima zaista puno a od njihovog navodenja stvarno ne bi imali koristi.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI GETZ - RAZNI ZVUKOVI

Datum objave: 13.10.2007 19:55:00
Slika
PITANJE: Posedujem Hyundai Getz 2004, model 1.3 GL 5DR kupljen u Beogradu. Prešao je oko 24.000km i redovno je održavan u servisu. U poslednje vreme, pomalo neocekivano, pojavile su se odredene nepravilnosti mada nekih ima i od samog pocetka. Obzirom da mi je istekla garancija servis u Beogradu ce me sigurno jedva docekati na volej. U tom smislu voleo bi da odem pripremljen, kako tehnicki tako i finansijski, ako me razumete. Prvo, od samog pocetka korištenja automobila cuje se neki prizvuk - lupkanje necega pri usporavanju vozila, na nizbrdici i pri hodu unazad. Pokušali su da nadu o cemu se radi i ništa nisu pronašli. Navodno nemaju objašnjenje ali su me uverili da nije ništa bitno. Da li na osnovu ovoga možete naslutiti o cemu se radi jer je prilicno iritantno. Verovatno ce sada kada je istekla garancija pronaci nešto.
Druga stvar (podjednako iritanta) koja se pojavila u poslednje vreme je jako cudno krckanje kod volana. Dakle pri okretanju volana i u mirovanju i toku vožnje cuje se nešto kao pucketanje gume koja se uvrce. Ne cuje se stalno ali sam zabrinut da nema neke veze sa servo motorom. To pretpostavljam nikako ne bi valjalo.
Trece je nepravilnost u radu motora. Dakle na leru (stravicne gužve u Bg-u izuskuju cekanje na semaforima) po nekad ima blago smanjenje broja obrtaja, odnosno nepravilnost u radu. Tu znam da može da ima dosta uzroka (slicne stvari imao sam na ranijim automobilima) ali nisam ih ocekivao kod relativno novog automobila. Zanima me da li ima neka greška karakteristicna za Getza. Pretpostavljam da povezivanjem na racunar se greška moze otkriti.
Cetvrto je verovatno klasican mehanicki kvar, a tice se kvacila. Opet neocekivano. Pri puštanju spojnice kvacila, narocito laganom, cuje se škripav zvuk (metalno trenje). Zanima me da li je to znak za zamenu sajle i koliko to košta kod Vas (red velicina u eur).
Nadam se da pitanja nisu ozbiljna i da ne zvucim kao Stevo Žigon iz filma Majstorska radionica (ako se secate) ali bih voleo da rešim nedoumice.
p.s. pre cetiri godine bio sam u Samoboru i probao neke fenomenalne kolace
ODGOVOR:Prilikom usporenja mogu se cuti mnogi zvukovi , transmisija, zglobovi poluosovina, ispušni sustav. Ako se navedeni zvuk cuje u praznom hodu tada treba obratiti pažnju na zupcane snopove u mjenjacu i na remenice koje pokrece klinasti ili kanalni remen. Zvukovi koje cujete okretanjem volana najcešce dolaze od aksijalnih ležajeva prednjih amortizera, kuglastih zglobova upravljackog mehanizma, selen blokova ovjesa. Nepravilnost u radu motora nije rijedak slucaj a uzrok najprije treba tražiti na sustavu za ubrizgavanje goriva ( ETC senzor , injektori , MAP senzor, potenciometar leptira … ) .
Vaš servis ce sigurno znati defektirati sve nepravilnosti i uspješno dovesti vaše vozilo u ispravno stanje. Škripanje pri puštanju kvacila može dolaziti od komande kvacila ili od povecanog trenja na vodilici potisnog ležaja.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ELANTRA - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 08.10.2007 17:39:00
Slika
PITANJE: Prije svega želim pohvaliti vašu stranicu i savjete, na takvo što se ne nailazi tako cesto, a sada jedno pitanje. Naime, posjedujem Hyundai Elantru 1.6, god. proizvodnje 2003 sa prijedenih 53000 km bez ikakvih problema, a auto i dalje radi besprijekorno, redovno ga servisiram u ovlaštenom servisu po servisnoj knjižici, odnosno zamjena ulja i filtera svakih 7500 km, ulje "Castrol" 5W-40. Zanima me da li je navedeno ulje potrebno mijenjati tako cesto i što je vaša preporuka s obzirom da vozilo više nije pod garancijom? I još jedno pitanje, vaše mišljenje o ugradnji plina?
ODGOVOR:Na vašem vozilu možete mijenjati ulje po vlastitim nahodenju . Po preporuci proizvodaca ulje treba mijenjati najmanje jednom godišnje ili svakih 15.000 km. Iskustvo iz prakse govori da motor znatno duže traje ako se motorno ulje i filter mijenjaju znatno prije ( 7.500 km ili svakih 6 mjeseci ). U vaše vozilo se može ugraditi plinski sustav i to treba biti sustav s cetiri plinska injektora a ne sustav s centralnim mješacem. Ako godišnje vozite više od 15.000 km onda ima ekonomske opravdanosti za ugradnju .
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - POVECANJE SNAGE

Datum objave: 04.10.2007 21:16:00
Slika
PITANJE: posjedujem hyundai accent 2000. godište ,63 kw, 55 tkm.
Povecao bi mu snagu ugradnjom filtera zraka. Molim vaš savjet:
- koji filter ugraditi
- koliko time dobivam
- koje marke
- moguca štetnost
ODGOVOR:Ugradite k&n filter ili bilo koji drugi sportski filter odgovarajuce kvalitete. Uz navedeni filter možete ugraditi i sportski ispušni sustav od katalizatora pa na dalje. Na taj nacin dobiti cete 5 ks. Štetnosti za motor nema.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - MAF SENZOR ?

Datum objave: 17.07.2007 22:38:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Hyundai Accent 1.3, 75 KS, 2001.godište, drugi vlasnik, kupljen preko ovlaštenog zastupnika. Sa njime inace nemam nikakvih problema, osim jednog, vjerovatno ponovljenog. Naime, nedugo nakon što sam ga 5 godina starog kupio, pocela se paliti lampica CHECK ENGINE, te sam nakon ultrazvucnog cišcenja injektora, promjene kvalitete goriva (benzinske postaje), i na kraju, nakon inzistiranja u ovlaštenom servisu (6 mjesecno jamstvo) na mjenjanju MAF senzora u garanciji, napokon rješio svoje probleme, te je auto savršeno radio da nedavno. Svi ti problemi su se, moram naglasiti, periodicno dešavali, izmedu jeseni i zime 2006. Sada je u toplijim danima ipak poceo pokazivati iste simptome, a oni su slijedeci. U jutarnim satima, auto uvijek upali iz prve, ali pocne oklijevati kao da se zaguši sa premalo ili previše goriva ili zraka, zatim nakon sekundu-dvije normalno uhvati okretaje i gas i vožnja se nastavlja potpuno normalno. Naglašavam da oklijevanje traje niti dvije sekunde, da auto potpuno normalno vuce, nije nemiran, ne cupka, niti sam primjetio potrošnju drasticno razlicitu od normalne. Takoder naglašavam da pri svakom slijedecem paljenju, bilo odmah nakon prvog jutarnjeg ili tijekom dana, auto savršeno reagira. Lampica CHECK se ne pali, barem ne još. Moje pitanje je da li je moguce da su zakamuflirali MAF senzor cišcenjem istog kojekakvim kontakt sprejevima, odnosno da ga nisu zamijenili?! Iskustvo mi govori da se ovlašteni servisi teško odvoje od cca 1.700 kn vrijednog dijela ukoliko mogu nešto zakamuflirati. Molim Vas za odgovor koji su još dijelovi vezani uz ove simptome.
ODGOVOR:Lampica CHECK ENGINE pali se kada sustav ubrizgavanja goriva ne radi kako treba. Navedeni sustav ima puno komponenata i senzora i svi moraju biti ispravni. MAF senzor može raditi na nacin da daje krive informacije upravljackom racunalu ili može biti potpuno van funkcije. U oba slucaja trebala bi se upaliti spomenuta kontrolna lampica. MAF senzor se može ispitati tako da mu se mjeri napon kod pojedinog broja okretaja, izmjereni napon usporedi se sa naponom koji je naveden u tvornickim podacima za taj motor. Uzrok kratkotrajnog neprihvacanja gasa treba tražiti u drugim komponentama sustava ( mehanicko stanje motora , ETC senzor , IAT senzor, potenciometar leptirastog ventila i t.d. ).
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - PLAVI DIM IZ AUSPUHA

Datum objave: 05.06.2007 10:32:00
Slika
PITANJE: kao prvo želio bih vas pohvaliti najbolji ste i vec ste mi jedan problem na autu riješili.
imam hyundai accent 1997.g. prešao 120.000 tkm, motor 1,3 mpi. 66kw motor je inace do sada bio dobar. prije nekih godinu odnosno 20.000 tkm rasuo mi se katalizator pa sam ga morao skinuti.
Prije nekih tjedan dana poceo mi se pojavljivati izrazito gust plavi dim iz auspuha koji je posebice izražen pri vožnji uz brdo.Taj isti dim sam primijetio kada malo žustrije vozim auto, pri višim obrtajima.Pri tome se u autu osjeti vrlo jak neugodan miris vjerojatno iz auspuha.
Molio bih Vas da mi kažete (jer živim u Sarajevu i nažalost ne mogu doci do Vas) je li taj problem ozbiljan, je li neki kvar i što bih trebao uraditi. Smijem li uopce voziti auto.
ODGOVOR:Dim koji vidite je od ulja iz motora . Motorno ulje dolazi u komoru za sagorijevanje, tamo izgara i s ispušnim plinovima izlazi na auspuh van . U ovom slucaju ispitajte tlak kompresije i stanje vodilica ventila . Ako je kompresija dobra tada treba samo urediti vodilice ventila odnosno glavu motora.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI SONICA - NA NEMILOSTI MAJSTORA

Datum objave: 07.05.2007 10:29:00
Slika
PITANJE: Živim u Banjaluci. Nedavno sam kupio Hyundai sonica 2000 god 2.0i 16v . Na preporuku prodavaca firme koja se bavi prodajom polovnih automobila odveo sam ga majstoru da promjenim ulje, filtere i remenja. Majstor je to promjenio i meni se auto poceo cudno ponašati. Gubio je gas i sve teže se palio. Majstor je dotegao remen i poslije toga je auto prolupao. Ljut na majstora koji ocigledno nije dobro stavio zupcasti remen otišao sam u servis Hyundai u Banjaluci. Tamo sam uradio generalku vozila i to glavu motora, ventile i prvu specijalu radilice. Sve je radilo prvih 1300 km i onda se culo lupkanje u vozilu. Otišao sam u servis pod garancijom. Lupkanje se culo pri obrtajima vecim od 2000 . Oni me ubjeduju da je to balans štanga i da se ona nalazi unutar motora i da ih ima dvije i mjenjaju se u paru. Ja više nisam ni u koga siguran , pa vas molim da mi što prije odgovorite. Uzgred vidio sam da vi ugradujete i plin pa bih Vas upitao za dvije stvari:
1. Mogu li dovesti vozilo na onaj Vaš pregled koji nudite
2. Koliko bi koštala ugradnja plina za moje vozilo
Citam Vas stalno i strašno mi se svida ovakav vid sajta sa pitanjima. Mi
vlasnici automobila smo na milost i nemilost raznih majstora..
ODGOVOR:Žao mi je što ste imali neugodna iskustva sa servisom i posljedicama koje nisu jeftine. Lupanje iz motora treba svakako cuti jer je prava rijetkost da lupanje nastaje radi balansnih osovina. Najprije zatražite mišljenje i drugog ovlaštenog servisa u vašem kraju.
Vaše vozilo možete dovesti na pregled a ugradnja plina u vaše vozilo je oko 1.700 eura .
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - PODIZAC STAKLA

Datum objave: 17.04.2007 19:38:00
Slika
PITANJE: Imam Hyundai Accent 1,3 MPI GLS , 1998g. Problem je nesvakidašnji da mi je pukla sajla na podizacu šajbe na vozacevim vratima. Ima li kakva shema kako da se to podesi? Svi majstori se hvataju za glavu kad im spomenem svoj problem. Ubacio sam nekakvu letvu da drži prozor i bio bi zahvalan kada bi mi pomogli s nekakvim crtežom . Još me interesira gdje bi se mogla kupiti ta sajla , cijena...itd.
ODGOVOR:Ako je sajla podizaca stakla pukla tada je najbolje nabaviti drugi podizac stakla, sve drugo su improvizacije koje ne garantiraju uspjeh. Navedeni dio možete kupiti u svakom boljem HYUNDAI servisu.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - UPALIO SE CHECK ENGINE

Datum objave: 01.04.2007 23:12:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam accenta 1.3 iz 2001. godine. Problem se pojavio tokom gradske vožnje, check engine se upalio, blicao i auto je imao pri konstantnoj brzini lagane trzaje te gubitak snage.Na kompjuteru sam ocitao detonacije u sva 4 cilindra. Izmjerio sam kompresiju, odlicna.
promjenio svjecice i kabele,sve ok. Sve svjecice imaju struju, bacaju jaku iskru. Svijecice su pune gareži vec nakon par minuta rada, crni dim izlazi iz auspuha, motor nemirno radi. Pregledan ispušni sustav, sve ok, nema zacepljenja. Sonde rade, osim što prva radi u bogatoj smjesi.
Injektore sam iskljucio kao mogucnost, zajedno sa svim komponentama ubrizgavanja jer je auto pogonjen i sa plinom. Identicni simptomi rada..Nema "falšeg" zraka. (Interesantno je kad iskljucim konektor od ler motora, auto se ne gasi). Sve u svemu, nemam pojma što više napraviti. Inace, moram ga upaliti sa gasom, malo živne i umiri se kod 4000 okretaja, sve drugo, niži okretaji, popraceno je detoniranjem, ali ne iz auspuha, crnim domom (ne gustim) i mirisom bezina. Zupcasti je pregledan, u fazi je...
ODGOVOR:Ovakvi kvarovi su zahtjevni za dijagnosticiranje ali treba biti uporan. Predlažem da krenete nekom logikom , provjerite još jednom mehanicki sustav i to fazu, senzor radilice, kontrola položaja razvodnika paljenja. Ispitajte tlak goriva. Slijedece što treba kontrolirati je " vrijeme ubrizgavanja goriva " ( prekratko ili predugo ) , kod ove kontrole svakako se moraju ispitati ETC senzor, MAP senzor, IAT senzor, senzor leptirastog ventila, senzor detonacija. Ispitajte sva elektricne kontakte ( konektore ) kao moguci uzrok. Isto tako provjerite ispušni sustav koji lupanjem može aktivirati senzor detonacija. Ako sustav paljenja ima razvodnik paljenja i razvodnu kapu ispitajte njihovu ispravnost. Nakon svega što sam naveo ostaje ECU centrala . Nadam se da cete uspjeti doci do rezultata i otkloniti kvar. Da vas malo utješim, nekada treba i nekoliko dana da dodete do rješenja.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - GORI LAMPICA MOTORA

Datum objave: 07.03.2007 09:29:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Hyundai Accent, godina proizvodnje 2001, motor 1.3. Problem je vezan za lampicu motora (check) koja neprestano gori vec jedno godinu dana s par kratkotrajnih gašenja. Na servisu je receno da je problem vezan za "luft -messer", te da ga je potrebno promijeniti. No na drugom mjestu su mi rekli da za tim nema potrebe, te da popravak nije potreban. S obzirom na oprecna mišljenja zanima me što uciniti... Mijenjati dio ili ne. Koja je okvirna cijena zamijene neispravnog dijela, te koje su eventualne posljedice ne mijenjanja istog.
ODGOVOR:Odluke u vezi popravka vozila donosite sami , isto tako u nekoga trebate imati povjerenje . Cinjenica jest da vam se povremeno pali CHECK lampica , to je znak neispravnosti neke od komponenata sustava ubrizgavanja . Na ovaj nacin vaše vozilo sigurno troši nešto više goriva a na taj nacin nastaje oštecenje i na katalizatoru . Ako nemate volje popraviti vaše vozilo ne morate ali obicno nakon toga dolazi veci i skuplji kvar . Problem može biti u mjeracu mase zraka ( luft messer ) ali i ne mora , treba ponovo testirati kompletan sustav . Cijenu bilo kojeg dijela možete saznati u skladištu dijelova HYUNDAI .
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI H - SKINUTI GLAVU MOTORA

Datum objave: 17.01.2007 11:12:00
Slika
PITANJE: Posjedujem kombi H1 2,5 td, u zadnje vrijeme mi se dešava da vozilo za hladna vremena pali odlicno ,grijaci su svi u redu.Kada ugasim vozilo i u prvih 5-6 min pali odlicno ali nakon pola sata vergla 15-20 sec.dok ne upali i izbaci crni dim, ako odstoji par sati pali isto dobro.Moguca dijagnoza -hladan auto pali jer se pale grijaci i pomažu paljenju , prvih nekoliko minuta motor je vruc toliko da još uvjek pali dobro iako se ne pale grijaci ,nakon pola sata grijaci se još uvjek ne pale jer je antifriz topal pa senzor ne pali još relej za grijace ali nema dovoljno kompresije da upali odmah jer IMA CA?I NA CILINDRIMA .Ako bi to bila dijagnoza dali postoji još kakav nacin cišcenja cilindara od cadi osim rastavljanja motora nap aditivi ili ispiranje i sl .
ODGOVOR:Vi ste jako dobro opisali problem i objasnili problem . Ja cu se samo malo nadopuniti na vaše objašnjenje . Tocno je da problem stvara niska kompresija . Navedena cada nema utjecaja na paljenje motora . Ako želite ocistiti motor od cade onda je potrebno skinuti glavu motora jer se ista najviše skuplja na ventilima i usisnim kanalima .
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI I STUPANJ KOMPRESIJE

Datum objave: 18.12.2006 17:46:00
Slika
PITANJE: Molim Vas da pojasnite što tocno znaci pojam "stupanj kompresije", npr. 10,0 : 1; 9,0 : 1 i t.d. kako cesto možemo procitati u auto casopisima? Na mome autu Hyndai benzincu starom 9 god. izmjerena je kompresija od 13,2 do 13,6 vec kako na kom od cetiri stubline. Da li je to dopuštena razlika da bi se smatralo da je kopresija u redu? Kolike su razlike kompresije uopce dopuštene medu stublinama a da se smatra da je u redu? Koja je minimalna kompresija kod benzinaca uopce dopuštena da bi se smatralo da je motor u redu?
ODGOVOR:Kompresija koju ste naveli je potpuno u redu a odstupanje izmedu pojedinih cilindara može biti do 20% . Minimalni tlak kompresije je 10,0 bara . STUPANJ KOMPRESIJE je matematicki odnos izmedu usisnog volumena i kompresionog volumena . Npr. Usisni volumen je 9 a kompresioni volumen je 1 .
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - GASI SE U VOŽNJI

Datum objave: 13.12.2006 17:52:00
Slika
PITANJE: Imam hyundai accent 1.5 CRDI star skoro 4.godine.Dogada mi se da se auto ugasi tijekom vožnje.Promijenili su mi pumpu goriva u rezervaru i nekakav senzor medjutim moj problem nije riješen-auto se i dalje gasi tijekom vožnje.Šta mi je za ciniti?
ODGOVOR:Moguci uzroci su propuštanje usisnog kolektora , ETC senzor , ventil minimuma , leptirasti ventil , potenciometar , MAF senzor i t.d. Kvar se najlakše može riješiti tako da se napravi testiranje sustava goriva i sustava paljenja te nakon toga da se otklone pronadeni kvarovi .
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT - MJERAC PROTOKA ZRAKA

Datum objave: 21.11.2006 10:44:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Hyundai accent 2001g. 1.3l prilikom tehnickog pregleda auto nije prošao eko test . U servisu sumljaju u neispravnost regulatora protoka zraka kojemu je cijena 1800 kn . Prilikom vožnje odnosno rada motora ne osjecaju se nikakve nepravilnosti ,motor radi mirno , nema povecanja potrošnje , ne gasi se.Pa moje pitanje glasi dali postoje kakve opasnosti za motor ako se regulator ne promjeni i koji su simtomi neispravnosti regulatora .
ODGOVOR:Kratkorocno ne postoji neka opasnost za motor ako je neispravan mjerac protoka zraka . Kada je isti neispravan motor ima nešto manju snagu a potrošnju goriva vecu .
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,4 i - NAJVAŽNIJI JE MAJSTOR !

Datum objave: 19.11.2006 13:42:00
Slika
PITANJE: Imam Accent 2000 75ks 1400kub
Na instr. ploci upalilo mi se narancasto svjetlo, da bi mi ovlašteni servis dijagnosticirao neispravnost senzora zraka. Nakon zamjene istog (1700kn) opet se nakon nekog vremena upalilo narancasto svjetlo i auto je poceo trokirati. Dijagnostika je pokazala neispravnost lambda sonde. Nakon zamjene iste ( 800kn), opet se nakon kratkog vremena (cc50km) upalilo narancasto svjetlo, a ovlašteni servis mi je dijagnosticirao slabo ubrizgavanje prvog i cetvrtog injetora goriva.
Nakon cišcenja istih opet mi se dešava ista stvar. Auto nema snage pri startu, trokira, nema dovoljno gasa i trokira pogotovo pri manjim okretajima u vožnji. Serviser mi je rekao da ce zamijeniti prvi i cetvrti injetor pa ce vidjeti kako se auto ponaša. Da li je u ovom slucaju serviser krivo dijagnosticirao kvar u samom pocetku bez obzira što je ovlašten i posjeduje kompjuter za dijagnostiku, te mi sve to nepotrebno naplatio ili je to samo slucajnost da su se ovi kvarovi jednostavno desili jedan za drugim. Obzirom da mi kvar još uvijek nije riješen da li postoji mogucnost nekog kvara kojeg servis ne može dijagnosticirati.
ODGOVOR:Narancasto svijetlo o kojem govorite pali se kada postoji greška ili greške na sustavu za ubrizgavanje goriva . Navedeni sustav je vrlo složen i radi pod nadzorom kompjutera . Navedeni dijelovi koji su zamijenjeni pripadaju navedenom sustavu goriva ali postoji još nešto što nije ispravno . Prilikom dijagnostike navedenog sustava i zamjene neispravnog dijela potrebno je ponovo napraviti test kompletnog sustava kako bi sa sigurnošcu znali da je sve ispravno . Prilikom dijagnostike a u cilju otkrivanja svih eventualnih grešaka na motoru uz servisni kompjuter koristi se još dosta uredaja u tu svrhu , najvažniji faktor u svemu tome je osoba - majstor . Navedeni kvar se može defektirati i otkloniti .
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI H100 2,5 –D - MOTOR LUPA

Datum objave: 17.07.2006 22:21:00
Slika
PITANJE: Posjedujem mali kombi Hyundai h 100 2,5 dizel s 200200 km.
Jedno jutro krecuci se putem posla auto je samo rekao bih grubo prolupao tj.kao da je napukla jedna klackalica ventila no auto zaista nije ništa izgubio na perfomansama i mirnoci rada ,e sad; rekli su mi da si svakako pogledam klavijaturu te i jesam te na njoj zaista nema oštecenja a zazori su u unutar tvornickih postavka.Ponovo sam otišao u servis da vidim dali mogu još koj kilometar napravit i što ce mi sad rec.
Dijagnosticirali su mi dvije moguce greške 1. da se je eventualno jedan leteci ležaj podvukao pod drugi što mi izgleda nemoguce i 2. a to je da je otišla puškica tj. piksa na jednoj od klipnjaca.Znaci auto radi kao i prije samo štekce u taktu.To se je desilo sekundarno ne pomalo i zadržava se na istoj kolicini buke s time da ga vozim skoro u leru dok ga ne rastavim i kupim potrebne dijelove.Što vi mislite što bi moglo bit te ako je zaista piksa na klipnjaci dali mogu još neko vrijeme...,dali je moguce da klip lupa u glavu ,te dali mi je pametno kupti sve letece ležajeve, pikse, usput i karike i to zamijenit tako da sam miran, usput pogledali smo i remen i on je nov i u fazi.Napravio je 20000km,dizna nije zaštekala jer bi auto radio nemirno a radi super.
ODGOVOR:Kod vas imamo evidentnu cinjenicu a ta je da motor lupa i to lupanje sigurno nece prestati samo od sebe . Na žalost mislim da je vec sada kasno za motor te da je nastalo ozbiljno oštecenje na radilici motora . Nemojte ni pomišljati da i dalje vozite jer cete napraviti daleko vecu i nepopravljivu štetu najprije na radilici a zatim i drugim dijelovima motora . Naravno da klip može lupati u glavu motora kada nastane oštecenje na letecem ležaju radilice ili rukavcu radilice . Moj savjet je da više uopce ne palite motor vec da ga ako treba odvucete u vama prihvatljiv servis te da strucna osoba demontira karter i pojedine ležajeve radilice te da tocno utvrdi koji ležaj je oštecen i koliko je oštecenje na radilici . Nakon toga ( mislim da ce biti razloga za to ) potrebno je izvaditi motor , obaviti reviziju motora ( utvrditi cinjenice ) i po svim pravilima struke obaviti strucno bez improvizacija sve potrebne radove na motoru . Nemojte razmišljati o klipnim prstenovima (karikama ) jer nakon revizije motora sve mora biti jasno a to znaci da cete tocno znati koliko je istrošenje cilindara i svih drugih vitalnih dijelova motora te ce vam strucna osoba tocno reci što se sve mora napraviti da bi dobili kvalitetu.
na vrh Povratak na vrh
Pretraži Izaberite stranicu: